في البدايه اسمي احمد الفنان
والفنان لقب اخدته من الفيس بسبب كتاباتي ال بكتبها
طولي 182سم وزني 80 او اقل شويه
القصه دي حقيقيه واقعيه بنسبه 100%
ونبتدي القصه
البدايه كانت في جروب من جروبات الفيس كنت مشهور فيه بسبب ال بكتبه وكانت ليا شله كده بنسهر مع بعض ف اي بوست نهزر ونضحك اغلب الليل ومكنش في دماغي اي حاجه خالص
المهم ف يوم لقيت واحده منزله بوست ترحيب وانها جديده
وكالعاده طبعا حال جميع الشباب العربي البوست اتلغم وكل بيحك وعايز يظيط ف الظيطه
انا يدوب رميت كلمة ترحيب نورتي وخلاص حتي مرديتش عليها
كان اسمها اميره المصري
وعدت الايام مكنتش بهتم بيها ولا بمنشوراتها
لحد ما في يوم لقيتها بتعلق عندي ويوم ورا يوم ابتدت التعليقات تزيد بينا والهزار يكتر
لحد لما دخلنا الخاص
وابتدينا نتعرف
انا :مساءالورد
اميره :مساءالفل
انا :تحبي نتعرف
اميره :اكيد حابه اتعرف عليك
انا :اسمك وسنك وعنوانك واقرب ماذون واتنين شهود ??
اميره :ليه كل ده ناوي علي جواز ??
انا : اه ومالو مش بتطلبي ايدي انا موافق ??
المهم اتعرفنا وعرفت ان عمرها 23سنه ومطلقه وكانت متجوزه في نفس المحافظه بتاعتي ف الصعيد من واحد قريبها
بس حاليا رجعت القاهره بعد ما اتطلقت وعايشه مع امها
والكلام بقا يجيب كلام ونسهر نهزر ونضحك مع بعض لحد ما ابتدت مشاعر حلوه بينا
واعترفنا لبعض بمشاعرنا
ولقيتها ف يوم داخلالي خاص وبتكلمني وبتقولي تعالي نلعب لعبة الصراحه
قولتلها اوك ابتدي اسالي وهجاوبك
فضلت تسال وانا ارد
لحد ما سالت سؤال بصراحه مش فاكره بس انا مرديتش عليها
قالتلي احنا اتفقنا علي الصراحه
قولتلها وانا صريح معاكي
ردت عليا رد خلاني بلمت واتفتاجئت من كلامها
بتقولي : بص انا استامنتك علي نفسي وعلي كسي وانت مش عايز تكون صريح معايا
قريت الكلمه وحسيت الدنيا لفت بيا اول مره يكون في كلام بينا كده
المهم رديت عليها قولتلها انتي وكسك افديكم برقبتي
ومن يومها وابتدا الكلام ياخد شكل تاني
واخدت رقمها وبقينا نتكلم فون كتير وف اي وقت وعملنا سكس فون لما استوينا
وطبعا زي اي علاقه علي الفيس بتبتدي قويه ومع الوقت بيقل
بقينا ناخد فترات لما نتكلم
وبعد فتره كنت نازل القاهره
اخلص اوراق من السفاره السعوديه كنت مسافر اشتغل
المهم
كان ليا واحد صاحبي معرفة فيس برضو ساكن ف منشيه ناصر
عرفته اني مسافر القاهر
وفعلا قابلني بعد ما خلصت الكشف والحوارات دي
وصمم اني لازم ابات عنده ف البيت
كان عامل اوضه للضيوف ف الدور الارضي وروحت معاه فعلا وقام بالواجب معايا وزياده
بس سابني نمت لوحدي وطلع نام ف شقته ??
ومع طلوع الشمس لقيتني صحيت قولت مبدهاش بقا روحت الحمام اتشطفت كده وغسلت وشي وطلعت ع اقرب قهوه افطر واشرب شاي
وانا ع القهوه لوحدي قولت افتح فيس
فتحت لقيت اميره فاتحه وكان بقالي اكتر من شهر مكلمتهاش
دخلت كلمتها
انا : اميره صباح الورد
اميره :صباح الفل يا فنان
انا :بقولك ايه انا هنا ف القاهره ينفع اشوفك
اميره : انت بتتكلم بجد
انا :اه بجد و**** ايه رايك ينفع
اميره : بص اديني نص ساعه واتصل عليك
قولتلها اوك
استنيت حوالي ساعه وانا قاعد زهقان لقيتها بتتصل
انا :الووو
اميره : ايوه يا احمد بص تقدر تجيلي محطة المترو بتاعة المرج عارفها
انا :اه طبعا عارفها ( وانا لا عارفها ولا نيله بس قولت هسال )
اميره: طيب انا هلبس واستناك هناك دلوقتي
انا ; اوك وانا هقوم ع طول دلوقتي
قومت حاسبت القهوجي وفضلت اسال ع اقرب محطة مترو واخدت مواصله وركبت وطبعا غيرت الخط ف محطة رمسيس
ومن بعدها بقا كل خمس دقايق تتصل وانا اقولها خلاص قربت وانا لا عارف قربت ولا نيله لدرجة ان عديت المحطه ال هيه فيها ووصلت اخر الخط ورجعت تاني ???
المهم نزلت من المترو واتصلت عليها
وانا طالع من المحطه
عديت من جنمبها وطبعا معرفتهاش ولا عرفتني لسبب
ان كل مكالماتنا شات ومشفناش بعض ولا حتي صوره
بقولها انا بره المحطه
قالت ارجع لورا هتلاقيني ع اليمين
طبعا فاتح المكالمه لحد ما سمعت صوتها من بره الفون
اول ما شفتها جاني ذهول
ايه ده جمل يا ابا الحاج جمل ??
بص هوصفلكم وتخيلو معايا
اقل مني ف الطول مفيش 5سم
وجسمها ملفوف حاجه ملبن الملبن جسم مظبوط وبزاز جاااحد
وطياز جااامده
والبت بيضا بيضا بيضا وانا اعمل ايه ??
بصيت عليها وانا فاتح بوقي وعيوني
وبصراحه روحت سلمت عليها حتي لمست ايديها جامده
تفكيري ع طول راح ف السكس ال كنا بنتكلمه وتخيلتها
ولقيت زبري هوب ضرب ف سقف البنطلون ??
قولت احاا يادي النيله اخدتها من ايديها واتمشينا بره المحطه
ومشينا ف شارع فاضي
وهي بتبص وتبتسم
قولتلها بقولك ايه
قالت قول
قولتلها داريني كده شويه
قالت ليه وبتضحك
قولتلها اداري الفضيحه ال واقفه دي ??
راحت ضحكت ضحكه خفيفه
وقالت امسك نفسك
قولتلها مش قادر انتي جاامده اووي مكنتش متخيل كده
وروحت مدخل ايدي جوه البنطلون بتاعي وروحت رافعه وخانقه باستيك اللباس ومطلع القميص بره البنطلون وهي بتضحك
بصيت عليها وقولتها ايه رايك
اميره : راي ف ايه ?
انا : تيجي نضرب ورقتين عرفي ?
اميره : طيب ايه رايك موافقه ?
انا ; طيب في مشكله ان مفيش مكان
اميره : لا محلوله
انا : ازاي
اميره : الشقه ال اتجوزت فيها باسمي ومحدش فيها لاني قاعده مع امي
قولتلها طيب يلا بينا بسرعه ??
..........
طبعا انا اول مره اكتب قصه
واخدها تحدي مع واحده مجنونه
وحبيت اكتب قصه واقعيه بكل حرف فيها
وحابب اعرف رايكم
لو حابين اكمل القصه يبقي بعد المسابقه
مع تحياتي احمد الفنان
الجزء التاني
وقفنا لما اميره قالتلي ان عندها شقتها ال اتجوزت فيها مكتوبه اسمها ومقفوله بعد ما سافرت الصعيد
قولتلها حلو اووي يلا بينا
وقفنا تاكسي وهي قالتله ع العنوان
واحنا في التاكسي لقيت صاحبي ال كنت بايت عنده بيتصل بيا
وبيسالني انت فين
قولتله معلهش يا صاحبي
عندي مشوار كده ويمكن مقدرش ارجع انهرده
قالي ولا يهمك بس ابقي طمني عليك
وشكرته وقولتله حاضر يا صاحبي لو احتجت اي حاجه هتصل عليك
المهم وصلنا اول الشارع ونزلنا
راحت اميره قالتلي
امشي ورايه بس بعيد شويه
ومتدخلش ورايه غير لما اشاورلك من الشباك تطلع
قولتلها اوك
مشيت وراها لحد ما بتدت تدخل البيت وقفت وطلعت سيجاره ولعتها
وفضلت اتمشي علي مهلي لقيتها فتحت الشباك ف الدور التاني وشاورتلي
بصو بقا سبقت الريح وانا طالع ??
لقيتها سايبه باب الشقه موارب
دخلت وقفلت الباب بالراحه
وفضلت ابص ف الشقه
لحد ما لقيتها طالعه من اوض النوم
محسيتش بنفسي غير وانا بحضنها وعمال ابوس فيها زي المجنون
وهي كمان كانها ما صدقت ولقتني
وبعد حوالي دقيقتين بعدت عنها
وقولتلها عندك ورقه وقلم
قالت اه بس ليه
قولتلها انا قولتلك هتجوزك
ومش هقدر اعمل حاجه معاكي من غير جواز هكتبلك ورقه عرفي
لقيتها بتحضني جاامد اووي
وتقولي علي فكره انت راجل اووي وياريت يكون جوازنا رسمي اتمني اعيش معاك عمري كله
ابتسمت ليها قولتلها وانا اتمني
بس زي ما انتي عارفه انا بجهز اوراق السفر ومش عارف ظروفي
وياريت كان في وقت اكتب عليكي رسمي واخدك تعيشي معايا
مطولش عليكم
كتبت ورقتين عرفي وقولتلها زوجيني نفسك وهي ردت وقالت زوجتك نفسي واديتها الورقتين
وقولتلها يلا بينا نشوف ال خرم البنطلون ده
لقيتها ابتسمت وحسيتها اتكسفت
وبص مقلكوش بقا الهدوم كانت بتطير ازاي في كل حته احنا وداخلين اوضة النوم
بس بس كخ يا بابا عايز تعرف ايه تاني عيب انت وهو ??
مبعرفش اكتب مشاهد جنسيه
بعرف انيك بس ??
المهم قضيت اليوم معاها
وهي قالتلي ابات ف الشقه
وهي هتروح علشان امها عند خالتها هترح تاخدها وتجيلي تاني يوم
بوستها وحضنتها وخدت بعضها ومشيت
وانا طبعا اخدت دوش ولبست ونزلت اشوف حاجه اكلها واشتريت كم كيلو فاكهه وشويه حاجات خفيفه ورجعت اتصلت ع صاحبي طمنته عليا ونمت محسيتش بنفسي غير لما لقيتها بتصحيني
وبتبوسني صحيت علي شفايفها
كملت بوس وبعدها قومت روحت الحمام كانت جايبه فطار معاها
فطرنا وقضينا اليوم نكتها 3مرات
واخر اليوم قولتلها بكره اخر يوم ليا هنا الورق خلص وهتطر ارجع الصعيد
فضلت تعيط وتقولي بجد انا حبيتك واتمنيت اعيش معاك
قولتلها انا كنت صريح معاكي من اول ما اتعرفنا ومكدبتش عليكي ف حاجه
وبجد دول احلي يومين ف عمري
بكره انا هنزل اخلص باقي الورق واسلم ع صاحبي واجي هنا ع الضهر عايز الاقيكي هنا
قالتي حاضر يا حبيبي
وخدت بعضها وروحت
وانا تاني يوم خلصت مهمتي وكلمت صاحبي روحتله وسلمت عليه
وصدقت جريت ع الشقه لقيتها منتظراني
كملت اليوم نيك وضحك وهزار
لحد بعد المغرب
قولتلها اميره انتي طالق
لقيتها فضلت تعيط جامد اووي
صعبت عليا
فضلت اكتر من ساعه اهدي فيها
وبصراحه انا كمان كنت زعلان جدا جدا ودموعي نزلت لكن كان لابد من الفراق
لقيتها مسكت الورقتين قطعتهم
وقالتلي مش هشوفك تاني
قولتلها كل شي مقدر ومكتوب
لو لينا نصيب اكيد هنتقابل
وسيبتها ومشيت
ورجعت بلدي وبعدها ب3ايام بالظبط سافرت
وبعدها اتكلمنا فيس كتير
كنا بنفتكر احلي ايامنا مع بعض
لحد ما ف يوم قالت ان متقدملها عريس وامها موافقه وانه كويس اتمنيت لها حياه سعيده
ومن بعد ما اتجوزت اتقطعت اخبارها عني
بس بتمني من كل قلبي
انها تكون بخير وسعاده ??
تمت الحكايه وجزء من حياتي ال عيشتها واتمني اعيشها تاني
في البدايه اسمي احمد الفنان
والفنان لقب اخدته من الفيس بسبب كتاباتي ال بكتبها
طولي 182سم وزني 80 او اقل شويه
القصه دي حقيقيه واقعيه بنسبه 100%
ونبتدي القصه
البدايه كانت في جروب من جروبات الفيس كنت مشهور فيه بسبب ال بكتبه وكانت ليا شله كده بنسهر مع بعض ف اي بوست نهزر ونضحك اغلب الليل ومكنش في دماغي اي حاجه خالص
المهم ف يوم لقيت واحده منزله بوست ترحيب وانها جديده
وكالعاده طبعا حال جميع الشباب العربي البوست اتلغم وكل بيحك وعايز يظيط ف الظيطه
انا يدوب رميت كلمة ترحيب نورتي وخلاص حتي مرديتش عليها
كان اسمها اميره المصري
وعدت الايام مكنتش بهتم بيها ولا بمنشوراتها
لحد ما في يوم لقيتها بتعلق عندي ويوم ورا يوم ابتدت التعليقات تزيد بينا والهزار يكتر
لحد لما دخلنا الخاص
وابتدينا نتعرف
انا :مساءالورد
اميره :مساءالفل
انا :تحبي نتعرف
اميره :اكيد حابه اتعرف عليك
انا :اسمك وسنك وعنوانك واقرب ماذون واتنين شهود ??
اميره :ليه كل ده ناوي علي جواز ??
انا : اه ومالو مش بتطلبي ايدي انا موافق ??
المهم اتعرفنا وعرفت ان عمرها 23سنه ومطلقه وكانت متجوزه في نفس المحافظه بتاعتي ف الصعيد من واحد قريبها
بس حاليا رجعت القاهره بعد ما اتطلقت وعايشه مع امها
والكلام بقا يجيب كلام ونسهر نهزر ونضحك مع بعض لحد ما ابتدت مشاعر حلوه بينا
واعترفنا لبعض بمشاعرنا
ولقيتها ف يوم داخلالي خاص وبتكلمني وبتقولي تعالي نلعب لعبة الصراحه
قولتلها اوك ابتدي اسالي وهجاوبك
فضلت تسال وانا ارد
لحد ما سالت سؤال بصراحه مش فاكره بس انا مرديتش عليها
قالتلي احنا اتفقنا علي الصراحه
قولتلها وانا صريح معاكي
ردت عليا رد خلاني بلمت واتفتاجئت من كلامها
بتقولي : بص انا استامنتك علي نفسي وعلي كسي وانت مش عايز تكون صريح معايا
قريت الكلمه وحسيت الدنيا لفت بيا اول مره يكون في كلام بينا كده
المهم رديت عليها قولتلها انتي وكسك افديكم برقبتي
ومن يومها وابتدا الكلام ياخد شكل تاني
واخدت رقمها وبقينا نتكلم فون كتير وف اي وقت وعملنا سكس فون لما استوينا
وطبعا زي اي علاقه علي الفيس بتبتدي قويه ومع الوقت بيقل
بقينا ناخد فترات لما نتكلم
وبعد فتره كنت نازل القاهره
اخلص اوراق من السفاره السعوديه كنت مسافر اشتغل
المهم
كان ليا واحد صاحبي معرفة فيس برضو ساكن ف منشيه ناصر
عرفته اني مسافر القاهر
وفعلا قابلني بعد ما خلصت الكشف والحوارات دي
وصمم اني لازم ابات عنده ف البيت
كان عامل اوضه للضيوف ف الدور الارضي وروحت معاه فعلا وقام بالواجب معايا وزياده
بس سابني نمت لوحدي وطلع نام ف شقته ??
ومع طلوع الشمس لقيتني صحيت قولت مبدهاش بقا روحت الحمام اتشطفت كده وغسلت وشي وطلعت ع اقرب قهوه افطر واشرب شاي
وانا ع القهوه لوحدي قولت افتح فيس
فتحت لقيت اميره فاتحه وكان بقالي اكتر من شهر مكلمتهاش
دخلت كلمتها
انا : اميره صباح الورد
اميره :صباح الفل يا فنان
انا :بقولك ايه انا هنا ف القاهره ينفع اشوفك
اميره : انت بتتكلم بجد
انا :اه بجد و**** ايه رايك ينفع
اميره : بص اديني نص ساعه واتصل عليك
قولتلها اوك
استنيت حوالي ساعه وانا قاعد زهقان لقيتها بتتصل
انا :الووو
اميره : ايوه يا احمد بص تقدر تجيلي محطة المترو بتاعة المرج عارفها
انا :اه طبعا عارفها ( وانا لا عارفها ولا نيله بس قولت هسال )
اميره: طيب انا هلبس واستناك هناك دلوقتي
انا ; اوك وانا هقوم ع طول دلوقتي
قومت حاسبت القهوجي وفضلت اسال ع اقرب محطة مترو واخدت مواصله وركبت وطبعا غيرت الخط ف محطة رمسيس
ومن بعدها بقا كل خمس دقايق تتصل وانا اقولها خلاص قربت وانا لا عارف قربت ولا نيله لدرجة ان عديت المحطه ال هيه فيها ووصلت اخر الخط ورجعت تاني ???
المهم نزلت من المترو واتصلت عليها
وانا طالع من المحطه
عديت من جنمبها وطبعا معرفتهاش ولا عرفتني لسبب
ان كل مكالماتنا شات ومشفناش بعض ولا حتي صوره
بقولها انا بره المحطه
قالت ارجع لورا هتلاقيني ع اليمين
طبعا فاتح المكالمه لحد ما سمعت صوتها من بره الفون
اول ما شفتها جاني ذهول
ايه ده جمل يا ابا الحاج جمل ??
بص هوصفلكم وتخيلو معايا
اقل مني ف الطول مفيش 5سم
وجسمها ملفوف حاجه ملبن الملبن جسم مظبوط وبزاز جاااحد
وطياز جااامده
والبت بيضا بيضا بيضا وانا اعمل ايه ??
بصيت عليها وانا فاتح بوقي وعيوني
وبصراحه روحت سلمت عليها حتي لمست ايديها جامده
تفكيري ع طول راح ف السكس ال كنا بنتكلمه وتخيلتها
ولقيت زبري هوب ضرب ف سقف البنطلون ??
قولت احاا يادي النيله اخدتها من ايديها واتمشينا بره المحطه
ومشينا ف شارع فاضي
وهي بتبص وتبتسم
قولتلها بقولك ايه
قالت قول
قولتلها داريني كده شويه
قالت ليه وبتضحك
قولتلها اداري الفضيحه ال واقفه دي ??
راحت ضحكت ضحكه خفيفه
وقالت امسك نفسك
قولتلها مش قادر انتي جاامده اووي مكنتش متخيل كده
وروحت مدخل ايدي جوه البنطلون بتاعي وروحت رافعه وخانقه باستيك اللباس ومطلع القميص بره البنطلون وهي بتضحك
بصيت عليها وقولتها ايه رايك
اميره : راي ف ايه ?
انا : تيجي نضرب ورقتين عرفي ?
اميره : طيب ايه رايك موافقه ?
انا ; طيب في مشكله ان مفيش مكان
اميره : لا محلوله
انا : ازاي
اميره : الشقه ال اتجوزت فيها باسمي ومحدش فيها لاني قاعده مع امي
قولتلها طيب يلا بينا بسرعه ??
..........
طبعا انا اول مره اكتب قصه
واخدها تحدي مع واحده مجنونه
وحبيت اكتب قصه واقعيه بكل حرف فيها
وحابب اعرف رايكم
لو حابين اكمل القصه يبقي بعد المسابقه
مع تحياتي احمد الفنان
الجزء التاني
وقفنا لما اميره قالتلي ان عندها شقتها ال اتجوزت فيها مكتوبه اسمها ومقفوله بعد ما سافرت الصعيد
قولتلها حلو اووي يلا بينا
وقفنا تاكسي وهي قالتله ع العنوان
واحنا في التاكسي لقيت صاحبي ال كنت بايت عنده بيتصل بيا
وبيسالني انت فين
قولتله معلهش يا صاحبي
عندي مشوار كده ويمكن مقدرش ارجع انهرده
قالي ولا يهمك بس ابقي طمني عليك
وشكرته وقولتله حاضر يا صاحبي لو احتجت اي حاجه هتصل عليك
المهم وصلنا اول الشارع ونزلنا
راحت اميره قالتلي
امشي ورايه بس بعيد شويه
ومتدخلش ورايه غير لما اشاورلك من الشباك تطلع
قولتلها اوك
مشيت وراها لحد ما بتدت تدخل البيت وقفت وطلعت سيجاره ولعتها
وفضلت اتمشي علي مهلي لقيتها فتحت الشباك ف الدور التاني وشاورتلي
بصو بقا سبقت الريح وانا طالع ??
لقيتها سايبه باب الشقه موارب
دخلت وقفلت الباب بالراحه
وفضلت ابص ف الشقه
لحد ما لقيتها طالعه من اوض النوم
محسيتش بنفسي غير وانا بحضنها وعمال ابوس فيها زي المجنون
وهي كمان كانها ما صدقت ولقتني
وبعد حوالي دقيقتين بعدت عنها
وقولتلها عندك ورقه وقلم
قالت اه بس ليه
قولتلها انا قولتلك هتجوزك
ومش هقدر اعمل حاجه معاكي من غير جواز هكتبلك ورقه عرفي
لقيتها بتحضني جاامد اووي
وتقولي علي فكره انت راجل اووي وياريت يكون جوازنا رسمي اتمني اعيش معاك عمري كله
ابتسمت ليها قولتلها وانا اتمني
بس زي ما انتي عارفه انا بجهز اوراق السفر ومش عارف ظروفي
وياريت كان في وقت اكتب عليكي رسمي واخدك تعيشي معايا
مطولش عليكم
كتبت ورقتين عرفي وقولتلها زوجيني نفسك وهي ردت وقالت زوجتك نفسي واديتها الورقتين
وقولتلها يلا بينا نشوف ال خرم البنطلون ده
لقيتها ابتسمت وحسيتها اتكسفت
وبص مقلكوش بقا الهدوم كانت بتطير ازاي في كل حته احنا وداخلين اوضة النوم
بس بس كخ يا بابا عايز تعرف ايه تاني عيب انت وهو ??
مبعرفش اكتب مشاهد جنسيه
بعرف انيك بس ??
المهم قضيت اليوم معاها
وهي قالتلي ابات ف الشقه
وهي هتروح علشان امها عند خالتها هترح تاخدها وتجيلي تاني يوم
بوستها وحضنتها وخدت بعضها ومشيت
وانا طبعا اخدت دوش ولبست ونزلت اشوف حاجه اكلها واشتريت كم كيلو فاكهه وشويه حاجات خفيفه ورجعت اتصلت ع صاحبي طمنته عليا ونمت محسيتش بنفسي غير لما لقيتها بتصحيني
وبتبوسني صحيت علي شفايفها
كملت بوس وبعدها قومت روحت الحمام كانت جايبه فطار معاها
فطرنا وقضينا اليوم نكتها 3مرات
واخر اليوم قولتلها بكره اخر يوم ليا هنا الورق خلص وهتطر ارجع الصعيد
فضلت تعيط وتقولي بجد انا حبيتك واتمنيت اعيش معاك
قولتلها انا كنت صريح معاكي من اول ما اتعرفنا ومكدبتش عليكي ف حاجه
وبجد دول احلي يومين ف عمري
بكره انا هنزل اخلص باقي الورق واسلم ع صاحبي واجي هنا ع الضهر عايز الاقيكي هنا
قالتي حاضر يا حبيبي
وخدت بعضها وروحت
وانا تاني يوم خلصت مهمتي وكلمت صاحبي روحتله وسلمت عليه
وصدقت جريت ع الشقه لقيتها منتظراني
كملت اليوم نيك وضحك وهزار
لحد بعد المغرب
قولتلها اميره انتي طالق
لقيتها فضلت تعيط جامد اووي
صعبت عليا
فضلت اكتر من ساعه اهدي فيها
وبصراحه انا كمان كنت زعلان جدا جدا ودموعي نزلت لكن كان لابد من الفراق
لقيتها مسكت الورقتين قطعتهم
وقالتلي مش هشوفك تاني
قولتلها كل شي مقدر ومكتوب
لو لينا نصيب اكيد هنتقابل
وسيبتها ومشيت
ورجعت بلدي وبعدها ب3ايام بالظبط سافرت
وبعدها اتكلمنا فيس كتير
كنا بنفتكر احلي ايامنا مع بعض
لحد ما ف يوم قالت ان متقدملها عريس وامها موافقه وانه كويس اتمنيت لها حياه سعيده
ومن بعد ما اتجوزت اتقطعت اخبارها عني
بس بتمني من كل قلبي
انها تكون بخير وسعاده ??
تمت الحكايه وجزء من حياتي ال عيشتها واتمني اعيشها تاني
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.