متسلسلة تفكير من الجحيم | السلسلة الاولي | حتي الجزء الرابع | 21/6/2023 (1 مشاهد)

M

Mazen El-5dewy

عنتيل زائر
انا لسه ف بداية سلسلة طويله ياصديقي لا تحكم على الكتاب من غلافه ستتفاجئ من تغير الاحداث ومجريات القصة..
وشكرا جزيلا لتعليقكك يا أخي?❤
بدايتها ذكرتني بالعديت من القصص ،،، انتظر الاجزاء القادمه،،، العفوا يا صديقي في انتظار القادم ?♥
 
M

Mazen El-5dewy

عنتيل زائر
تسلم أخي ولكن هوه بحاجة للتشجيع ونحن نعمل ع ذلك
اجل ـ نحن ندعم الاعضاء النشطين و ذوي المواهب و الافكار الرائعه ??
 
K

Kliver

عنتيل زائر
بأذن **** أخي أي شيء تحتاجه نحن موجودون

ع مدار ٢٤ ساعة للمزيد من الإبداع
اشكرك ياصديقي ?❤
 
K

Kliver

عنتيل زائر
لا تحكم ع جزء أول من قصة أبدا انتظر حين يتعمق بها ...
شكرا لدعمك ياصديقي ?❤
 
ك

كارما

عنتيل زائر
جامده
ازيكم عاملين ايي...
اعرفكم بنفسي لو مش عارفيني...
انا اسمي كليڤر...
والحقيقة اني شفت المنتدي دا بالصدفة وقررت اني اخوض التجربه لأول مره افكر اكتب في منتدي جنسي **** القصة تعجبكم اسيبكم مع الاحداث.

(ملحوظه الجزء دا مفيهوش اي جنس بس مهم اوووى علشان بيترتب عليي حاجات كتيره)


(الجزء الاول)

يوم الدخله من اول ما دخلنا الشقه، لاحظت ان مراتى مش مظبوطه، مرتبكه ووشها اصفر تحس ان الدم مشى منه، كانت مرعوبه حرفيآ

مكنتش محتاجه فكاكه منى كنت عارف انها خايفه زى كل البنات

خاصه اننا متجوزين صالونات ومخدناش وقت تعارف طويل

بعد ما غيرنا هدومنا حاولت اطمنها، قلتلها انا مش هجبرك على حاجه، خدى راحتك وقت ما يحصل يحصل، خدنا سهرتنا، قلتلها انا هنام فى الصاله وانتى نامى فى أوضة النوم، مراتى ما عارضتش ولا حاجه

دخلت اوضتها وقفلت الباب على نفسها من جوه

شوية وسمعت صوت بكاها، خبطت على الاوضه رفضت تفتح

فضلت سهران بحاول اعرف حصل ايه من غير فايده

عمال اتحايل عليها لحد ما هديت ونامت، الصبح بدرى قمت صحيتها وخدت بخاطرها قبل ما اسرتها تيجى، حاولت اوصلها انى مش مهتم

وإننا شخص واحد

اسرتها وصلت الساعه عشره الصبح، انا قعدت مع حماى وهى قعدت مع والدتها واخوتها

كانو بيتكلمو بصوت واطى، بعد شويه وشوشهم اتغيرت ولاحظت ان والدتها بتبصلى نظرات غريبه، مريبه

خدو قعدتهم ومشيو، بعدها بسأل مراتى والدتك كانت متغيره وهى ماشيه وببتبص عليه نظرات غريبه

انتى قلت ليها حاجه زعلتها؟



مراتى بكل برود قالت مش اكتر من كلام عادى بين بنت ووالدتها

اليوم عدا عادى، كنت قلقان ومتوتر بحاول. اوفر جو مريح يجمعنا سوا انا ومراتى لأن كل ما أقرب منها ترتعش وحالتها تتغير

طلبت منها نقعد مع بعض ونتصارح قلتلها لو فيه حاجه مضياقكى

يا ريت تعرفينى

لو خايفه مثلا قليلى

قالت معلهش انا محتاجه شوية وقت وهكون كويسه وترجتنى اصبر شويه

قلتلها لو الوضع كده مفيش مشكله و**** لو حتى سنه كامله

دخلت أوضة النوم وانا فرشت فى الصاله عشان انام يدوبك عنيه غفلت وسمعت صوتها بتتكلم فى التليفون بصوت واطى

مرضتش أتحرك من مكانى واتطفل عليها، قلت اكيد بتكلم والدتها

الفار لعب فى عبى، بس مرضتش اعمل مشكله استنيت لحد الصبح لقيت والد نور وحماتى داخلين معاهم شيخ

يسألهم فيه ايه

حماتى قالت الحاجات دي مفيهاش كسوف نور قالتلى على كل حاجه

سحبت نور من ايدها ودخلنا المطبخ، زعقت فيها، انتى لازم تقوليلى على إلى بيحصل بالظبط

نور قعدت تعيط، قالت انا اسفه مكنش قدامى حل تانى، اضطريت اكذب واقول لماما العيب منك عشان كنت مكسوفه جدا
واترجتنى اسامحها، صعبت عليه، قلتها خلاص مفيش مشكله



طلعت بره تانى والشيخ قعد يدينى فى مواعظ كتيره ويقراء علي قرأن ويسألنى عن حاجات خاصه، استحملت كل ده عشان خاطر نور لحد ما قال خلاص كل حاجه تمام ومشيو من عندنا

بعد من غادرو المنزل نور قعدت تعتذرلى وتبكى وتتأسف انها حطتنى فى الموقف ده وقالت إنها معترفه بغلطها وراضيه باى عقوبه احكم بيها عليها

قلت فعلا ان هعاقبك يا نور، انتى لازم تدينا فرصه نكون مع بعض

نور وشها اتخض وبعدت عنى كأنها اتلسعت، قالت من فضلك بلاش انا مرعوبه

قلتلها احنا لازم نحاول متخفيش !

مسكت هدومها ضمتها على جسمها وقعدت تعيط وتلطم وتصرخ انا مرعوبه، حرام عليك سيبنى شويه
حالتها كانت اوفر اكتر من الازم

قلتلها نور انتى مخبيه عنى حاجه؟
قالت لا و****، بس سيبها للظروف

قربت منها مسكت ايديها، لو كانت خايفه فعلا هسيبها، بصيت فى بؤبؤ عينيها بتركيز، كان بيتحرك بسرعه كبيره تأثير ناتج عن كذب او رعب شديد، لكن ايديها مش مرتعشه، أطرافها ثابته رغم كل ما تحاول أن تظهره من جزع


سبت ايديها فى حركه ودوده، طبطبت عليها، طمنتها، منحتها شعور مزيف انى مصدقها


بعد شويه خبطت على اوضتها وقلتها انا خارج هتأخر شويه


بعد ربع ساعه رجعت الشقه بحجت انى نسيت حاجه، دخلت اوضتها المترتبه خدت اى حاجه من المكتبه وخرجت
تليفونها كان فى ايدها، قلت لها سلميلى على مامتك


مامتى؟ سألتنى


قلتها اه انتى مش بتكلمى مامتك برضه زى بالليل؟


قالت ايوه مامتى


مدت ايدي ناحيتها ممكن اسلم عليها انا كمان قبل ما اخرج؟


قالت مامتى قفلت الخط لما قلتها أدهم وصل


ماشي، خدت بعضى ونزلت، قعدت فى القهوه افكر شويه بعد كده كلمت مراتى خان خطها انتظار





كلمت حماتى ردت عليه، قالت فيه ايه؟
قلتلها نور قالت انك تعبانه شويه قلت اطمن عليكي؟


قالت نور؟


قلت ايوه....


قالت الحمد *** بقيت كويسه، دور برد خفيف، قفلت معاها الخط
وكلمت نور مره تانيه ردت عليه من اول رنه، قلتلها متنسيش تحضرى الغدا


اوك


قالت حاضر، بس انا معرفش اطبخ حلو


قلت جربى وقفلت الخط


رجعت على المغرب اكلنا واتفرجنا على التليفزيون ونور كل شويه تبص فى تليفونها


الساعه عشره مددت على الكنبه قلتلها انا تعبان هنام


فضلت جنبى شويه لحد ما تأكدت انى روحت فى النوم


بعدها تسللت ناحية اوضتها
قلت مالك كده ماشيه زي الحراميه؟


اتصدمت، قالت مش عايزه ازعجك بس


قلت ماشي


ساعه كامله وانا قاعد صاحى مستنى اسمع صوتها فى الفون
طلعت شربت ميه من المطبخ ورجعت اوضتها
قفلت الباب من جوه، دقايق وسمعت اصبر، لسه ما نمش
كنت فكرته نام





رنييت على حماتى، ادانى جرس، قفلت الخط


متحركتش من مكانى، تقريبا كل حاجه بقت واضحه، نور بتكلم حد غيرى


بدأت اسمع صوتها وضحك خفيف


روحت على الباب زقيته بقوه فتحته، كانت نايمه على السرير بتتكلم فى الفون
بس ألمره دي مكنتش خايفه ولا خبت التليفون ولا سألتنى انت فتحت الباب بالقوه ليه
كان على وشها نظره بارده ونص ابتسامه ساخره ومسألتش عن حاجه


بتكملى مين يا نور؟


انت شاكك فيه يا أدهم؟


قلت بزعيق بتكلمى مين؟


بكلم مين يعنى يا أدهم؟ دا اخويا مدحت تحب تسلم عليه؟


اخدت التليفون منها بعصبيه لقيته اخوها مدحت فعلا وكان منزعج من نبرة صوتى العاليه
اعتذرتله وخدت بعضى وطلعت على الصاله دماغى بتودي وتجيب



طيب نقف شويه كدا عاوز ارائكم لو القصة تستحق شجعوني عشان اكمل كل يومين انشاء **** هينزل جزء
 
ق

قيصر ميلفات

عنتيل زائر
شكرا لدعمك ياصديقي ?❤
ولو يا طيب هذا واجبي
 
C

CESAR

عنتيل زائر
يسرنا ان تكون من كتاب منتدانا الرائع و كل التوفيق لك في قصتك
 
M

Mazen El-5dewy

عنتيل زائر
تنويه : الكاتب كليفر ـ يتم لصق الجزء الجديد في تعليقات القصه و بعد ذلك ترسل رابط القصه في الموضوع الموحد للتبليغات و الدمج ... وسوف يقوم مشرف قسم القصص بدمج الجزء الجديد.

تحيات و دعم ادارة العنتيل.
 
ق

قيصر ميلفات

عنتيل زائر
الج،ز،ء التاني جميل جدا ننتظر المزيد وأسلوب رائع

وطريقة سرد جميلة ولكن طلب صغير سمي الأشخاص
في تفاعلهم وردودهم وحالات الانفعال ريأكشن الخاص يعني غاضب فرح متوتر وهكذا

ودمت بخير ننتظر الثالث
 
K

Kliver

عنتيل زائر
يسرنا ان تكون من كتاب منتدانا الرائع و كل التوفيق لك في قصتك
الشرف ليا ان اكون ضمن اسرة العنتيل شكرا لك ياصديقي
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه المنتدى التاريخ
وفاء قصص سكس جنسية 0 2K
وفاء قصص سكس جنسية 0 594
ا قصص سكس جنسية 0 567
ا قصص سكس جنسية 0 1K
ا قصص سكس جنسية 0 376
ا قصص سكس جنسية 0 518
ا قصص سكس جنسية 0 412
ا قصص سكس جنسية 0 385
ا قصص سكس جنسية 0 668
ا قصص سكس جنسية 0 395

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل