متسلسلة صديقي وزوجتة / ستة اجزاء (عدد المشاهدين 15)

ام راجا

عنتيل ذهبي
العضوية الذهبية
قمر العنتيل
عضو
ناشر صور
ناشر أفلام
ناشر محتوي
ليزبيان مميزة
سحاقية ذهبية
إنضم
30 أغسطس 2024
المشاركات
940
مستوى التفاعل
38
نقاط
18,740
النوع
أنثي
الميول
خاضعة
غير متصل

مكتملة - صديقي وزوجتة ـ ستة أجزاء​

مساء الخير

القصة دي حدثت بالفعل
يلا بينا نبتدي

الجزء الأول

انا اسمي نادر وحاصل علي بكالريوس تجارة وشغال سواق رحلات وكل يوم بقابل ناس وأشكال وألوان علي كل لون يا باطستا زي ما بيقولو ..
المهم اشتغلت خط من القاهرة الي الغردقة ثم العودة تاني يوم
مطولش عليكم يا حضرات في يوم من الايام ركب معايا شخص من ضمن الركاب وفي خلال سيري من القاهرة للغردقة.
جة الشخص دا وقعد جمبي وبدأنا ندردش مع بعض وتعرفنا علي بعض وكان حوار التعرف كالآتي
انا . اسم حضرتك اية
هو . انا اسمي عادل وشغال مهندس
انا . عاشت الاسامي
عادل . وانت اسمك اية يسطي
انا . اسمي نادر
عادل . باين عليك مش سواق خالص لان طريقة كلامك بتقول كدة
انا . انا بكالريوس تجارة
عادل . ياة وشغال سواق
انا . دي قصة طويلة يا بشمهندس
عادل . ممكن تديني رقمك علشان اظبط نفسي علي مواعيدك علشان اركب معاك لاني بنزل إجازات كتير
المهم اديتة رقمي وقعدنا ندردش دردشة عادية لغاية ما وصلنا الغردقة .
ومن بعد كدة بقي يتصل بيا شبة يوميا علشان يتطمن عليا وبقينا أصحاب وبقي يروح ويجي معايا
وكل ما اروح الغردقة نتقابل ونقعد نتكلم كلام عادي
وحتي وهو في اجازة بيتصل عليا ونقعد نحكي علي الشغل والطريق وطبعا حكتلة حكايتي وازاي اشتغلت سواق
المهم مرت سنة علي الوضع دا .
ومرة وهو في اجازة اتصل بيا علشان يركب معايا هو واسرتة علشان يروحو الغردقة يقعدو معاة هناك فترة الصيف
المهم حجزتلة معايا في اليوم المحدد ولقيتة جاي هو ومراتة ومعاة ولد وبنت . وكان اللقاء كالآتي
انا. ازيك يا هندسة
عادل . تمام انت عامل اية
انا . تمام
عادل . نسيت اعرفك بالمدام
انا . اهلا وسهلا يا مدام
المدام . علي فكرة انا اسمي هدي ياريت تندهلي باسمي
انا . اهلا بيكي يا مدام هدي
عادل . يا نادر هي قالتلك اسمها هدي مش مدام هدي
انا . طيب يا عادل مش من اولها كدة اقولها يا هدي لازم يكون في احترام شوية
وضحكنا وطلعتهم الاتوبيس ولقيتها عمال بتبصلي كتير ونظرات فيها لمعه
اة نسيت اوصفلكم جسمها . هي جسمها مليان شوية بس جسمها متناسق جدا كيرفي بس جامد . وبيضة بياض الشمع وصدرها وطيزها كبار بس مكورين ..
طبعا حجزلتهم اول اربع كراسي وباقي الركاب طلعو وبدأت اتحرك في طريقي للغردقة عادل قاعد جمب هدي مراتي والأولاد علي الكرسيين اللي جمبهم وقعدة يتكلمو شوية وطبعا هدى عنيها عليا مع ابتسامات خفيفة . وطبعا نظرات من خلال المراية . وشوية وعادل جة قعد جمبي وقعدنا نتكلم وكل دا النظرات شغالة . لغاية ما وصلنا الرست وعزمتهم علي الشاي والحاجة الساقعة...
عادل قام دخل التواليت ولقيت هدى بتكلمي ...
هدي . عادل علطول بتكلمي عنك وملوش سيرة غيرك
انا . عادل صديق عزيز ومقرب ليا
هدي . من كتر حكايتة عنك انا بقيت اغير منك وقلت لازم اشوفك
انا. انا اتشرفت طبعا بيكي يا مدام هدي
هدي . بلاش مدام دي اندهلي باسمي هدي
انا . بس
هدي . مفيش بس ولا ازعل منك
انا . لا طبعا مقدرش علي زعلك
هدي . لما نشوف هتقدر علي زعلي ولا لاء
انا . ..... ميجبش زعل
عادل جة وكنا خلصنا وركبنا الاتوبيس تاني واتحركت لغاية ما وصلت المحطة والركاب نزلت وقلت لعادي استني اوصلك علشان الشنط قالي لا في عربية مستنياة هاتخدة وتوصلة
وقالي لازم تيجي تتغدا تفطر معانا قلتلك خليها وقت تاني لقيت هدي قالت لا لازم تيجي تفطر معانا قبل ما ترجع ولا عايزني ازعل . قلتلها لا طبعا مقدرش علي زعلك
قالتلي أما نشوف
ملحوظة .... انا وصلت ٧ صباحا وهارجع ٧ مساء
المهم هما مشيو وانا ركنت الاتوبيس وطلعت غرفتي واخدت دوش جميل وقلت اروح علشان افطر واقعد معاهم شوية وبعدين ارجع انام ..
وبعد نص ساعه لقيت تلفوني بيرن رقم غريب فرديت
انا . الو
هدي . نادر انا هدي
انا . اهلا هدي دا رقمك
هدي . ايوة رقمي اخدت من عادل وبكلمك علشان تسجلة
انا . تمام
هدي . انت لسة منزلتش
انا . لا خلاص نازل بس محرج
هدي . من اية
انا . انتو لسة واصلين من سفر وتعب واكيد لازم تريحو شوية
هدي . لا طبعا دي احلا حاجة لما تفطر من حد بتحبة واول مرة تشوفة
انا . تحبة واول مرة تشوفة طب ازاي
هدى . بس لما تيجي اقولك يلا انا بجهز الفطار اهو متتاخرش
انا . اوكي جاي . سلام
هدي . باي
وصلت الشقة ولقيت عادل فتحلي المهم دخلت وقعدت علي الانترية وكان الاكل جاهر فبسالة علي الاولاد مش هابفطرو رد عادل وقالي انهم نامو من التعب .
المهم قعدنا احنا التلاتة وفطرنا وقامت هدي تشيل الاكل وتعملها الشاي . اة نسيت لما دخلت لمحت هدي واقفة في المطبخ وبتبصلي وتبتسم ولاحظت انها لابسة ترنج لونة مايل للرصاصي ومتجسم عليها جامد اصل المطبخ امركاني.
هدي جابت الشاي وهي بتحطة لقتها بتغمزلي وتبتسم وعادل قام دخل الحمام ولقيتها بتقولي اوعي تقدر علي زعلي وشوف عادل هايقولك اية
وسألتني ودخلت الأوضة بتاعتهم وعادل جة ودار بينا الحديث دا
عادل . شوف يا نادر انا عايز اتكلم معاك بصراحة
انا . باستغراب في اية يا عادل مالك
عادل . احنا نعرف بعض بقالنا اكتر من سنة
انا . تمام في اية قلقتني . انت محتاج فلوس
عادل . لا لا فلوس اية بس
انا . امال في اية انا شايفك متوتر
عادل . بص يا نادر انت عارف اني متجوز بقالي ١٦ سنة
انا . تمام بس بردو مش فاهم ادخل في الموضوع يا عادل
عادل . انت يا نادر انسان محترم ومتربي وراقي وهاتفهم اللي هاقولة
انا . عادل مالك في اية
عادل . استني بس اكمل
انا . اتفضل
عادل . طبعا انا كان ممكن اجيب هدي تعيش معايا هنا ونقفل شقة القاهرة ومن كام سنة كنا عايشين هنا كلنا لاكن لقيت الملل والروتين دخلو حياتنا وبقت العيشة ملل وانا بحب هدي مراتي وهدي بتحبني
انا . تمام كمل
عادل . بعد كدة نزلتها القاهرة علشان اغيب عنها شوية والاشتياق يرجع تاني بس بردو الحياه بقت ملل وكنا كالعادة انا وهدي بنتفرج علي فيديوهات جنسية علشان المتعه تزيد
انا . ومالة مش عيب
عادل . لغاية ما اتفرجنا علي فيلم غير تفكيرنا
انا . تمام يا عادل ولازم تكسر الملل دا علشان الحياة تستمر
عادل . المهم فيلم كانت قصتة ان اتنين متجوزين دخل معاهم صديق ليهم ومارس المتعه مع بعض ..
انا طبعا فاهم كل حاجة من قبل ما عادل يتكلم وعرفت انهم محتاجين حد تالت معاهم وبصراحة فرحت جدا اني أخوض التجربة دي فهيأت الموضوع مع عادل وفهمته اني أصلح واحد يكون معاهم واكون ستر وغطا عليهم ومنورين اتجاهم مش هايتغير واني متفتح ومتافهم للوضع وطبعا عادل فرح وقالي هدي عايزة تقعد معاك لوحدكم علشان نسهل علي بعض الموضوع لانة مش سهل واول مرة يخوضو التجربة
انا رحبت طبعا وقالي اسيبكم وانزل اقضي حاجة وارجع تكونو اتكلمتو واخدتو علي بعض
عادل نزل وهدي لقتها خارجة من الأوضة لقيت قمر فعلا
عروسة في ليلة دخلتها ولابسة روب وقافلاة وجت قعدت جمبي وريحتها توقف الزوبر النايم
انا . اية الجمال دا
هدي . بابتسامة خجل ميرسي
انا . علي فكرة البرفن دا بيدوخ
هدي . ابتسمت .. عجبك
انا . مش البرفن بس اللي عجبني دا اللي حاطط البرفن كمان عجبني
هدي . بجد يا نادر
انا . حسيت انها محتاجة حد يمدح فيها وفي جمالها ويحرسها بانوثتها .... طبعا بجد يا قمر انتي
هدي . بجد ميرسي اوى . انت لطيف جدا
انا . لطيف بس .. وبعدين اية موضوع مقدرش علي زعلك
هدي . انا هافهمك
انا . قولي
هدي . بصراحة زي ما عادل فهمك اننا محتاجين حد معانا علشان نكسر بية الروتين والملل
انا . اة وبعدين
هدي . وبصراحة احنا عايزين نجرب وخايفين من حجات كتير
انا . وتخافين وانا موجود .. دا انا اشيلكم جوة عنيا
هدي . انا اول ما شفتك ارتحتلك زي عادل وقلنا انت الشخص المناسب اللي بندور علية
انا . وانا مش هاخدلكم واكون زي ما تتمنو
هدي . بس ممكن واحدة واحدة معايا لان الموضوع مش سهل بالنسبالي واول مرة
انا طبعا كان لازم أهديها من ناحيتي ونفس الوقت اجيبها ليا ويكون بحنان ولطف
قلتلها طيب ممكن تفكي كدة وتلعي الروب .
قالتلي عنيا وقلعت الروب ولقيت تحت الروب حورية بيضة ومفهاش غلطة انا توهت في جمال جسمها زي ما قلت هي كلبوظة بس جسمها متناسق وجميل..
لابسة قميص نوم بينك بس تحفة نص صدرها باين والقميص يادوب مغطي سوتها بس .
انا بصراحة مقدرتش امسك نفسي ولقيت شفايفي رايحة لشفايفها وكانت ريحة بوقها ورد . وعيني علي شفايفها اللي بترتعش من الخوف
طمتها وقلتلها مين يشوف الشفايف دي وميحضنهاش مين يشوف الشفايف دي وميكلهاش. قربت شوية بشوية علي شفايفها وبدأت اكلهم ولقيتها بتروح في دنيا تانية
لقيت نار خارجة من شفايفها كأنها اول مرة حد يأكلها ولقيتها بتخرج تنهيدات بسيطة . ااااه . اااااه . اااااه
انا باكل شفايفها وهي بدأت تندمج معايا ونار طالعه منها فطلت علي الوضع دا حوالي خمس دقايق ونزلت ايدي علي جسمها وبدأت العب فية وهي جسمها ملبن اوووي . حسيت انها سخنت اوي . بدأت انزل علي وراكها بأيدي وبراحة وايدي راحت لسوتها لقتها بترتعش ونزلت احسس علي كسها لقيتة بينزل عسل ايدى بدأت تلعب في كسها وهي مش مبطل اااااه مش قادرة انت جميل اوى يا ندور . انا محتاجلك يا ندور متعني يا ندور اااااه
كل دا وانا مولع نار ومقدرتش امسك نفسي سبت شفايفها ونزلت علي صدرها ابوحلمة وردي وقعدت ارضع واعضعض فية وهي خلاااص دابت في أيدي. ونزلت الحس كسها وكان ريحتة جميله جدا ومليان عسل ..
وهي بدأت تصرخ وتقول اااااه مش قادرة هاموووت آآآآآآه يا نادر انت فين من زمان وصوتها لوحدة هيجني هي مقدرتش تسند نفسها ونامت علي الكنبة
قلعتها القميص قالتلي لا تعالي جوة عشان محدش يصحي
حاولت اشيلها لاكن مقدرتش اخدتها في حضني ومشينا لروضة النوم وقيمتها علي السرير وبدأت اكل جسمها كلو مص لحس وتفعيض وانا زبي نار وعايز يدخل جواها باي طريقة لاكن لو دخل هانزلهم بدون ارادة من الصاروخ اللي معايا.
مسكت نفسي شوية وخلتها هي تجبهم خمس مرات لدرجة انها جسمها كلو بيرتعش وهي بتنزلهم
ومش مبطلة اه واح واول وكلام مش مفهوم
كأنها اول مرة تتناك وانا علي الاخر لغاية ما دخلتي في كسها ولقيت كسها بلع زبي كلة وطبعا دخل علطول من كتر العسل اللي فية وقعدت ادخل واطلع وهي ترتعش وترفع جسمها من وسطها كأنها بتتقطع لغاية ما خلاص زبي هاينفجر فقلت هانزل فين قالتلي علي وشي عايزة احس بطعم لبنك.
وفعلا خرجتي لقيت كمية لبن رهيبة نزلت علي وشها وداقته وكانت مبتسمة وفرحانة اوي
هديت شوية وقالتلي هاتصل بعادل يطلع نفسة يشوفني وانا متقطعة . انا قلتلها عادي قالتلي دا نفسة تنكني اقامة بس هو سبنا علشان نشيل الحواجز بينا واتصلت بية .......
.........................

نكمل الجزء اللي جاي وهاحكيلكو لما عادل طلع عملنا اية
بس اتمني تشجيعكم وتقولين اكمل ولا لاء


الجزء الثاني

ستنو اقوم احلق دقني واغسل سناني واعمل قهوتي علشان هقابل عادل وهدي بكرا الصبح علشان وحشوني وانا وحشتهم اوي بس قبل ما انزل هاكملكم القصة .. معلش طولت عليكم في تكملة القصة بس اعذروني علشان عندي شغل كتير الفترة دي .....
_________________
هدي اتصلت بعادل ولقيت عادل دخل بس انا كنت محرج ولسة هالبس لقيت عادل بيقولي ..
عادل . بتلبس لية
انا . عادي
عادل . انت محرج مني ولا من هدي انا . لا عادي مفيش احراج
عادل . ها اخدتو علي بعض
انا . يعني
عادل . يعني اية يا راجل دا انت اكلت هدي
انا . انت كنت شايفنا
عادل . بصراحة اه . انا منزلتش وكنت مستخبي وبتفرج عليكم
انا . معقولة . طب لية معرفتنيش عادل . كنت عايزك تاخد راحتك وكمان تاخد علي هدي
انا . طب اية . الدنيا تمام
عادل . انا كنت هاموت وادخل معاكم وزبي كان واقف زى الصخر واول مرة من اربع سنين الاقية واقف كدة انا . علي فكرة يا عادل انا مش عايز اخسرك ولو الموضع دا هايزعلك مني بلاش منو
عادل . زعل اية بس . دلوقتي هاتتاكد اني عمري ما هازعل منك
انا . مش فاهم
عادل . يا نادر انت حييت فيا الاثارة من تاني وخلتني اشوف نفسي زي من عشر سنين فاتو ...... هدي كانت بتاخد دوش في الحمام وكل دا انا وعادل كنا لوحدنا ودخلت هدي واحنا بنتكلم وقالت
هدي . ما تيجو جوة اوضة النوم احسن
عادل . يبقي احسن بردو يلا يا نادر انا . يلا بس الاولاد خايف احسن يصحو
هدي . متخفش يا ندور مش هايصحو
عادل . ندور ؟ لا دا انتو اخدتو علي بعض اوي هههههههه
انا . طبعا وهو حد يشوف القمر دا وميخدش علية
عادل . ايوة يا سيدي
انا . ولا اية يا دودو
هدي . دودو ... انا بحب الاسم دا اوي . عادل علطول بيقولي يا هدهد انا . لا دودو احلي
عادل . لا خلاص انا كدة اجبلكم شجرة واتنين لمون ههههههه
هدي . لا مش عايزين لمون . عايزين لبن وعصير
عادل . طب في عصير في التلاجة بس مفيش حليب
هدي . طيب انزل يا عادل هات وتعالي علشان نادر
عادل . ايوة يا عم نادر يا بختك هدهد مهتمية بيك
انا . دا في الاول بس
هدي . لا يا ندور هايبقي علطول عادل . طيب لية هانزل اجيب حليب ولبن نادر موجود
هدي . يلا يا عادل علشان نادر
عادل . حاضر يا ست دودو هههههههه عادل نزل وانا وهدي لوحدنا ...
هدي . بقولك اية يا ندور
انا . قولي يا قلب ندور
هدي . انت عارف ان انا وعادل بنحب بعض جدا
انا . تمام واية المشكلة
هدي . انا نزلت عادل علشان اقولك كلمتين وهو مش هنا
انا . قولي يا دودو
هدي . انا مش عايزاك تحسس عادل انك اقوى منو في العلاقة اة نعم انا اتبسط معاك اوى وعايزة اتبسط معاك دايما بس عادل جوزي وحبيبي ومقدرش استغني عنو
انا . طبعا يا دودو كلامك صح وانا مش عايز اخسركم ونفسي نكون مع بعض دايما لاكن وقت ما هاحس ان هايبقي في مشاكل بسببي انا هانسحب من حياتكم وامحي من ذاكرتي اليوم دا
هدى . فعلا زي ما عادل قال انك راجل وابن بلد بصحيح
انا . يا دودو المتعه شيئ والحياة الزوجية شيئ تاني
هدي . خلاص اتفقنا ...... وجة عادل وقامت هدى تجيب عصير
عادل . ها عملتو حاجة
انا . هو احنا لحقنا
عادل . ولا حتي خطفت بوسة
انا . لا كنا بنتكلم وبجد هدي بتحبك اوى
عادل . ما انا عارف . هههههه
انا . لا بجد هدي بتحبك اوى
عادل . يا عم عارف ومش خايف عليها وهي معاك لانك راجل وهاتحميها رجعت هدي وجابت لبن وعصير انا . طب لية الاتنين اللبن والعصير هدي. عشان تتقوو انتو الاتنين
عادل . ههههههههه ايوة نتقوى علشان نقدر عليكي يا فرسة
هدى . بعلوقية ... بس بئي متكسفنيش
انا . لا بجد يا دودو انتي جمل
هدي . يعني عجبتك
انا . لقيت زبي وقف زي الحديد من تاني .... طبعا عجبتيني اوى
عادل . طيب يلا نشرب العصير علشان نهد الجمل دا .. وبيشاور علي هدي
هدي . اااه هدوني ومتعوني انا . طب هاقوم اخد دوش واجي واول ما قمت لقيت عادل هجم علي هدي بوس انا دخلت اخدت دوش
وخرجت لقيت عادل وهدى قالعين وعادل هاري هدى نيك وتقفيش . قلت اتفرج عليهم
هدي . ااااه نكني اوى يا حبيبي
عادل . دا انا هانيكك واقطعك
هدي . اااه كسي عطشان اوي يحبيبي
عادل . هانروية يا شرموطتي
هدى . اااه اااااه ااااااه . نيك جامد عادل . انا رجعتلك شباب وهاقطعك هدي . افشخني يا خول
عادل . خول وانتي شرموطة
هدي . اااااه يلا نيك
عادل . تعالي يا نادر دخلة فيها بسرعه عايزين نفشخها
انا . لقيت زبي وقف لاخرة ... سبهالي هافشخهالك
عادل . افشخها الشرموطة دي مش عايزها تعرف تقف علي رجلها
هدي . ااااه نيكني يا ندور نيك اوى انا شرموطة وعايزة اتفشخ
عادل . مصي زبي يا شرموطة .... انا بنيك في كسها وعادل بينيك في بوقها وهي نايمة علي ضهرها وجسمها عامل زي الجيلي بيتهز من كل حتة وعمالة تخرج اصوات واهات وكلام مش مفهوم وعنيها مغربة وشبة مقفولة . وانا عمال انيك وادخلة واطلعة وعادل شغال نيك في بوقها وهدي اهاتها مولعه الدنيا وعادل كل شوية يبصلي ويزيد في النيك وانا ازيد . هو يزيد وانا ازيد . وهي بتموت تحتنا لغاية مش صوتها اختفي وبقت مفهدة خالص ومش قادرة تنطق وكل اللي عليها تقول . ااااه نكوني ااااه . اااااه . اااااه قلت اغير وضعية النيك واخلية وضع الدوجي .. وانا بقلبها لقيت عادل بيقولي استني هامصلك زبك علشان يبقي حديد ويكيفها انا استغربت ولقيتة نازل علي زبي بيمصة وهي بتبص ومبتسمة وانا خلاص هاجبهم قمت طلعتة من بقو وابتديت انزل لقيت هدى وعادل بصوت واحد قالو . نزلهم علي وشنا .. قمت نزلتهم نقط هنا شوية ونقط هنا شوية علي وشهم ولقتهم بيلحسو وش بعض
وشفايف بعض ولبني في بوقهم. قعدت اتفرج عليهم وهما بيلحسو في بوق بعض ومددت علي السرير لغاية ما خلصو وجم مددو جمبي . هدي علي يميني وعادل علي شمال ولقيتهم بيبصو لبعض وبيضحكو
انا . مبسوطين
هدي . ايوة مبسوطين اوي .. وبتضحك
انا . بتضحكي لية
عادل . اصلها يا سيدي عملت اللي هيا كان نفسها فية
هدي . كان نفسي حد ينزل لبنة علي وشنا ونلحس بعض
عادل . كان نفسنا نجرب دا من زمان بس مكناش لقيين اللي يحفظ سرنا وخصوصا ان احنا في مجتمع شرقي ويرفض الوضع دا
انا . وانا غطا وستر عليكم . اعتبروني واحد منكم
عادل . ما انت واحد مننا والا مكناش اخترناك
هدي . بجد يا ندور انا مبسوطة بيك اوي
عادل . بس ليا عندك طلب يا نادر
انا . طبعا اطلب
عادل . ياريت متلمسش هدي غير وانا موجود
انا . طبعا يا عادل
هدى . وياريت يا ندور لو اتكلمنا في التلفون معاك متتكلمش في حاجة
انا . من غير ما تقولي انا في دماغي كدة لقيت عادل بيبص لهدى ومبتسم اوى
انا . مالك يا عادل
عادل . انا اتحديت هدى انك هاتقول كدة وبجد مش خايف عليها منك هدى . طيب ما تيجو ناخد دوش جماعي
عادل . ياريت يلا يا نادر دخلنا ناخد دوش جماعي هدي . عادل اغسلي ضهري وانت يا ندور ادعكلي بطني ورجلي
عادل . عيوني يا روحي ...
انا حطيت الشاور علي ايدي وبدعكلها بطنها وبزازها الجميلة وعادل بيدعك ضهرها هوب لقتها بتقول لعادل براحة فببص لقيت عادل بيحاول يدخل صباعه في طيزها فانا سخنت وزبي بدا يقف وبقيت ادعك بزازها والحلمة ونزلت علي بطنها لقتها خرجت اهات كتيرة فانا سخنت اوى ونزلت لحس في كسها وهي كل اللي عليها ااااه ااااه وانا ازيد اللحس واحنا تحت الدوش وهي مبقتش قادرة تقف . بعدت
عادل وسندت علي الحيطة وانا عمال الحس وعادل مسك بزازها يرضع فيهم وهي عمالة تقول ااااه اااااااااه مش قادرة دخلو ازباركم جوايا عايزة اتناك اااااه نكوني .. ااااه افشخوني ... اااااه متعوني انا زبي ولع علي الاخر ودخلتة مرة واحدة ولقتها شهقت جامد جة عادل حاول يدخل زبرة معايا لاكن معرفش وانا مقدرتش اخرج زبري من النار اللي جوايا وفضلت انيك فيها وهي تصوت انا انيك وهي تصوت لغاية ما جيت انزل ونزلتهم برا ويادوب انا خرجت زبري ولقيت عادل بسرعة
دخل زبرةوقعد ينيك جامد وهي تصرخ وهو ينيك لغاية ما نزلهم جواها . وخلصنا الدوش وعادل نشف نفسة وخرج وانا مسكت الفوطة وبنشف لهدي لقيت هدى بتقولي هدى . انت حنين اوى
انا . انتي تستاهلي الحنية واكتر هدى . رغم كل اللي حصل بس حسيتك انسان مش واحد عايز شهوة وخلاص
انا . الشهوة يا دودو دي للحيونات لاكن لا انا حيوان ولا انتو . انتو زوجين الملل دخل بينكم وحياتكم

شبة معدومة وانا الحياة عندى ماتت لاكن بمعرفتي ليكم حسيت ان لسة في حياة
هدى . انت طيب اوى يا ندور
انا . وانتي جميله جدا وروحك جميلة ورحنا في بوسة طويلة اوى لغاية ما لقتها بقول ااااه بيوجع . لقيت عادل بيبعصها وبيدخل صباعه في طيزها فانا ضحكت وقلت لهدى ما تيجي نجرب واحد من قدام والتاني من ورا .
هدي . صعب علشان خرم طيزى ضيق اوى
انا . نحاول نوسعه ونعمل حاجة جديدة واكيد انتي هاتتمتعي .
عادل . انا نفسي افتحلها طيزها
هدي . انا كمان نفسي بس بيوجع
انا . لا متخفيش هانجيب كريمات ومرطبات
هدي . مرطبات . شكلك خبرة يا شقي
انا . لا مش خبرة ولا حاجة بس انا سمعت ان الحجات دي بتسهل من ورا
عادل . طب اية رايكم انزل اجيب الحجات دي واطلع ونكمل..
انا . لا خليها وقت تاني لاني فعلا مجهد ولازم انام شوية قبل ما ارجع القاهرة
هدي . كل دا ومجهد امال لو مش مجهد كنت عملت اية
عادل . دا كان فشخك يا هدي .
هدي . هو لسة هايفشخني ما فشخني خلاص
عادل . اتبسطي يا روحي
هدي . لازم اتبسط وانت معايا يا جوزي يا حبيبي
انا. بس هاسيبكم تحبو في بعض وانزل انا انام
هدي . نادر اوعي حد يعرف اللي بينا انا . وهو انا مجنون اضيع البطة دي عادل . واحلي بطة طبعا
انا . يلا هاروح البس وانزل علشان بجد انا فصلت
عادل . استني اوصلك
انا . لا خليك مع البطاية علشان
تعملو واحد بالشطة هههههه ولبست هدومي وسلمت عليهم واخدت بوسة مشبك مع دودو والبايات والنظرات ونزلت رحت السكن بتاعي ______________________
اتمني التكملة تكون عجبتكم متنسوش الدعم علشان اكل القصة والجزء التالت



طيب نقول مساء الخير

الجزء التالت

مش عارف لية انا صاحي هايج كدة مع اني امبارح كنت مع صديقي وزوجتة بصراحة اتمتعت كتير معاهم امبارح وهما كمان اتمتعو الظاهر كدة اننا مش هانقدر نبعد عن بعض لاننا لقينا نفسنا مع بعض
يلا ندخل في الموضوع وهاحكلكم علي اللي حصل امبارح
امبارح وصلت الغردقة كلعادة وكنت مظبط مع عادل وهدي اننا هانقضي يوم مع بعض وصلت الاستراحة بتاعة الشغل واخدت دوش واتبرفنت وظبط نفسي علي الاخر واخدت حباية عادل بعتهالي جاية من الصين بس جامدة اوى
المهم نزلت ورايح عند عادل وهدى وانا كلي اشتياق ليهم وصلت لشقتهم الساعه ٨ الصبح وكانت هدى في استقبالي وسلامات حاؤة واحضان باشتياق بس بجد حضن جامد اوى لدرجة اني فضلت حاضنا وقت كبير اوى وكان مليان بوس لاننا كنا واحشين بعض بجد
هدى . وحشتني اوى يا ندور
انا . لا انتي اللي وحشتيني اكتر
هدى . لا انت اكتر لدرجة كبيرة اوى
انا . امال عادل فين
هدى . عادل نزل راح الشغل ساعتين وراجع
انا . لية راح الشغل انا قايلة انو واحشني وعايز اقعد معاة
هدى . ما انت هاتقعد معاه هو ساعتين وراجع اكون شبعت منك شوية
انا . ياة للدرجة دى مشتاقة اوى
هدى . انا مشتاقة وكسي وبزازي وطيزى
انا . طيزك ؟؟ طب ازاي وهو مدخلش فيها
هدى . ما طيزى مشتاقة وعايزاك تدخلة فيها
انا . احنا حاولنا ولازم كريمات علشان متتعبيش
هدى . كل حاجة جاهزة وانا بقالي اسبوع بجهز فيها لاستقبال عنتر الجميل
انا . ياه للدرجة دي
هدى . بصراحة انا خليت عادل يروح الشغل علشان تاخد راحتك مع طيزى ولما عادل يجي تكون طيزى وسعت و٧و يدخلة علطول
انا . طب الاولاد هايصحو من صوتك
هدى . لا متقلقش الاولاد مش هنا
انا . امال راحو فين
هدى . اخو عادل كان هنا واخدهم معاة وانت تبقي تجبهم المرة الجاية
انا . لا دا انتي مظبطة كل حاجة
هدى . وحياتك بقالي اسبوع مجهزة لليوم دا علشان عايزاك تقطعني براحتك
انا . طب ما تعمليلي شاي
هدي . شاي اية بس تعالي ناخد دوش مع بعض
انا . ما انتي شكلك واخدة دوش وريحتك مهيجاني
هدي . تعالي يا رخم
مسكتني من ايدى ودخلنا ناخد دوش ولسة هاقلع لقتها قالتلي لا انا اللي هالقعك وانت تقلعني قولتلها ماشي ولسة هاقلعها قالتلي بلبونة لا انا هاقلعك الاول ..
قلعتني التيشرت وقعدت تلعب وتبوس في شعر صدري وهوب مسكت حلمت صدري باسنانها وقعدت ترضع فيهم ..
مكدبش عليكم . حسيت باحساس غريب اوى مش عارف اوصفة بس لقيت زبي بقي حتة حديدة وقايد نار مش عارف لية . وهي ترضع وانا ابقي هايج زي المجنون لدرجة اني حسيت اني بقيت مش انا شفت نفسي وحش وعايز ياكل فريستة .
اة نسيت هي كانت لابسة روب وتحتة اندر وسنتيان لونهم اصفر فسفوري حاجة كدة بتبرق
المهم لقيت نفسي بصرخ من كتر الهيجان وزقتها للحيطة ولقيت نفسي بقطع الروب والسنتيان والاندر ولقيت سناني كلتني اوى وهجمت عليها زي الوحش باكل جسمها وانا مش داري بحاجة والحباية اللي اخدتها اشتغلت مدرتش بنفسي غير وانا زبري في كسها وهي مش قادرة تقوم ولا انا والمية بتاعه الدوش نازلة علينا
انا فوقت وخوفت اوى لان منظرها ووشها وجسما متغير وهي بتبصلي وساكتة بقيت افوق فيها واخبطها علي وشها عشان تفوق كانها اغم عليها ..
المهم حاولت معاها لغاية ما قومتها وغسلتها جسمها وكان فيه علمات زرقة في كل جسمها سندتها ودخلنا اوضة النوم وانا مش عارف اقول اية وكل اللي في دماغي انها زعلت ومش هاقدر امتع بالجسم دا تاني
لقتها فاقت وبتقولي
هدى . نادر اية اللي انت عملتة
انا . بجد انا اسف مش عارف عملت كدة ازاي ولا واعي للي انا عملتة
هدي . (بابتسامة خفيفة) مالك مخضوض لية انا مش زعلانة بس مكنتش متوقعة انك تكون وحش اوى كدة
انا . ( باستغراب ) متوقعه
هدي . اة لان انا عارفة ان الحباية اللي انت واخدها جامدة بس مش للدرجة دى
انا . !!!؟؟؟؟ حباية وجامدة ... وانت اية اللي عرفك بالحباية والجمدان بتاعها
هدى . هههههههه انا اللي اشترتها وعادل استلمها وبعتهالك مع مكتب الشركة
انا . احا وعادل مقليش لية ان الحباية دى انت اللي جبتيها
هدى . انا قلت لعادل ميقلقش وعارفة مفعول الحباية وازاي تشتغل ومداها اد اية
انا . كل دا يطلع منك يا شقية انتي ..
هدي . قبل ما اشتري العلبة قريت كل حاجة عنها
وقامت جبتلي علبة البرشام علبة شيك جدا كانها علبة مصوغات وفيها خمس حبات كل حباية ليها مكان محطوطة في حاجة كدة زي السلفانة بس دهبي
فسالتها بكام دي . تخيلو قالتلي بكام ..؟؟
400 دولار ايوة زي ما قلتلكم كدة
قلتلها يا مفترية ومالها الفياجرا قالتلي بص علي زبك
ببص علية استغربت انا اصلا من خضتي عليها محستش بجسمي اصلا . لقيت زبري واقف وطولة وحجمة مش طبعيين انا اول مرة اشوف زبري كدة زبري طخن وطول3 اضاعفه
انا . اية دا انا حاسس ان زبري هايفرقع
هدى . متخفش انا هادلعهولك .....وفضلت تمص فية
انا . اااه مصي جامد .... انا في قمة هيجاني
هدى . لقلقلقلقلقلقلقلقلقلقلقلق
انا . مصي اوى
هدى . لقلقلقلقلقلقلقلقلقلقلقلق . اهاااااء مش قادرة اخد نفسي وهو محشور في زوري
انا . مصي يا لبوتي
هدى . انا لبوتك وشرموطتك . وكل حاجة
انا صعبان عليها اوي من منظرها وجسمها كلو مزرق من كتر العض دا بزازها ووراكها وبطنها وكسها وطيزها متعضعضين
انا . احكيلي اية اللي حصل علشان انا بجد مكنتش داري بعمل اية
هدى . انا عارفة مفعول الحباية وتاثيرها واية اللي بيخلي الحباية تشتغل انت اول ما زقتني وقطعتلي اللي كنت لابساها ومسكت بزازى واعت تعضعض وتاكل فيهم باسنانك كانك اسد وبتاكل غزالة فريستك ونزلت علي بطني واكلتهم وتعضعض فيهم وااااه لما مسكت كسي كنت متوحش بجد وقعت تشد باسنانك زنبوري وتدخل لسانك جوة كسي وتاكلة اكل وانا كنت ميتة من المتعه معاك ومسكت طيزى وقعت تعضعضهم لدرجة انك دخلت لسان كلة جوة طيزى .
تعرف يا ندور انا مكنتش عايزاك تفوق خالص لاني بجد كنت متمعه اوى وانت بتاكلني
انا . كل دا انا عملتة

يتبع
 

ام راجا

عنتيل ذهبي
العضوية الذهبية
قمر العنتيل
عضو
ناشر صور
ناشر أفلام
ناشر محتوي
ليزبيان مميزة
سحاقية ذهبية
إنضم
30 أغسطس 2024
المشاركات
940
مستوى التفاعل
38
نقاط
18,740
النوع
أنثي
الميول
خاضعة
غير متصل
هدى . اة
انا . طب انا هيجان اوى وخايف يكون جسمك وجعك
هدى . بالعكس انا مستعدة تقطعني . بس اتني احط كريم لان النهاردة يوم طيزى مش كسي ...
قامت حطت كريم وكان شكلة غريب ومفهوش ولا كلمة عربي .
حطت الكريم وجت جمبي وخدت وضع الدوجي وانا قمت ادخلة في طيزها ولسة هادخلة واحدة واحدة لقيتة جري لوحدة لان الي عرفتة ان الكريم بردو جاي من الصين وله مفعولة وتاثيرة بردو ولقيت جسمي قاد نار تاني وقعت ادخلة واطلعه كاني بنيك في كسها بالضبط وهي عمالة تتاوة وانا جسمي نار وحسيت نفسي واخد شريط فياجرا وكل مقويات اللي في البلد
هدي . اااااااهههههه اااااححححححح ااااااه نيك جامد اوووووي نيك اوووووي ااااااه
انا مش قادر اتكلم وكل اللي عليا اني برزع في طيزها جامد زي الطور وهي عمالة تتاوى وتقول كلام مش مفهوم بس انا المرة دي واعي لكل حاجة . بس في حاجة مش عارف اية هي ... وهي ان كانت في حاجة تصد زبري جوة في طيزها واول ما زبري يصد الاقيها زي كانها حد ضربها بسكينة بتتنفض وتصوت
ولكم ان تتخيلو وانا بنيك في طيزها وهي جسمها مكلبظ وبيخبط زي الجيلي وهي بيضة وجسمها مشدود المنظر لوحدة كان بيديني طاقة هيجان زيادة
المهم انا تعبت من كتر الترزيع فيها حوالي نص ساعه علي الوضع دا وانا برزع فيها لغاية ما تعبت
ومن كتر التعب نمت علي ضهري وزبري بردو واقف زي عمود الخرصانة وهو قامت بجسمها الجميل الملظلظ دا وقامت قعدت بطيزها علي زوبري عمالة تتنطط ورعم انها سمينة شوية بس كانت خفيفة زى العصفورة وبنت الاية متعبتش من كتر التنطيط علي زبري قعدت ساعه الاربع بتتنطط علي زبريلغاية ما قالتلي قوم كمل انا تعبت
قمت وقفت وقومتها وقفت ادامي ووطت بجسمها شوية علشان اعرف ادخلة ولقيت خرم طيزها بقي اوسع من كسها ودخلت وقعدت ارزع فيها وهي تترج زي الجيلي نص ساعة اهات وخبط ورزع وتنطيط لغاية ما نزلو لوحدهم جوة طيزها وخرجت زوبري واترميت علي السجادة وهي جت اترمت جمبي ادتني ضهرها وادتني كريم تاني وقالتلي حطة علي خرم طيزي علشان يلم وحسش بوجع
انا . اية الكريم دا تاني
هدي . ندور دى حجات جيباعا اون لاين من الصين مخصصة لكدة
انا . ولية دا كلو
هدى . بص يا حبيبي احنا من وقت ما عرفناك وحياتنا اتغيرت لدرجة ان عادل بقي يهتم بيا اوى ويدلعني اوى كاننا عرسان جداد في شهر العسل وقررنا اننا نعمل كل حاجة احنا عايزنها معاك كانك جوزي . انا متجوزة اتنين انت وعادل زى اي راجل ما بيتجوز اتنين . يعني انت وعادل ضراير هههههههه
انا . ياه يا دودو للدرجادي
هدى . يا ندور احنا عايشين علشان نتمتع ومش عايزين نبخل علي نفسنا من المتعه
انا . وانا موجود علشان امتعكم
هدى . انا هاعمل كل حاجة علشان اتمتع معاكم
انا . طيب يا دودو ممكن انام ساعتين قبل ما عادل يجي علشان لو جة مش هاعرف انام علشان اقدر ارجع للقاهرة
هدي . طيب نام وانا هاعملك مساج علشان تعرف تنام
نمت علي بطني وهي فضلت تعملي مساج لغاية ما رحت في النوم ....
يلا اسيبكم دلوقتي ونكمل الجزء اللي جاي واحكيلكم لما صحيت من النوم وعادل جة واية اللي حصل في باقي اليوم
بتمني ان كتاباتي تكون عجبتكم واتمني تشجيعكم علشان اكمل



الجزء الرابع

صباحو او مسائو ورد علي كل متابعيني
النهاردة هاوريكم جسم هدي او صورة طبق الاصل لهدي وانتو احكمو ان كانت تستاهل او لاء
يلا بينا ندخل في الموضوع علطول
هدى عملتلي مساج ورحت غي نوم عميق وبعدين صحيت علي حاجة غريبة مش عارف اية هي ففتحت عيني لقيتني نايم علي ضهري وزبي واقف وحد بيمص زبي .. اووو دا عادل بيمص زبي وهدي جمبة بتقولة مص براحة علشان ميصحاش وحسيت ان عادل مش مهتم بكلامها وبيمص جامد بصراحة انا هجت علي مصة وكمان لسة تاثير الحباية شغال وزبي واقف حديد وكبير ومتضخم اثر الحباية وهو عاجبة زبي اوي وبيمص
فتحت عيني جامد ولقتهم شبة اتوترو وخصوصا عادل فقلتلة
انا . لا استني كمل انت بتمص حلو
هدي . يا سلام وانا مبعرفش امص
انا . مين انتي .. دا المص اتعمل عشانك انتي رئيسة قسم المص والدلع كلو
هدي . بابتسامة جميلة ... بجد انت جميل اوي يا ندور
وكل دا عادل بيمص زي المجنون
هدي . خف شوية يا عادل علشان دا بتاعي انا وسيبهولك بمزاجي
انا . طبعا بتاعك وملكك يا اجمل انثي في الكون
هدي . انت كلامك حلو اوى يا ندور
وكل دا عادل بيمص ومش معانا خالص
هدي . عادل خلاص بئي سيبة علشان نتغدي
عادل . سبيني شوية اصلة حلو وكان نفسي امصة من زمان
هدي . اهدي وهاخليك تجربة وتحس بمتعتة وهو في طيزك
انا . ..باستغراب ... مين اللي هايدخل في طيزة
هدي . زبك يا ندور
انا . وهو انا قادر علي الوحش دا . وبشاور عليها .. لنا تجبيلي طيز عادل
وقتها عرفت ان الليلة دي هاتكون دمار ومش هاقدر اروح الشغل ففكرت اتصل بالشركة واعمل تعبان جامد ومش هاقدر انزل للقاهرة فاتصلت بالمكتب وقلتلهم اني تعبان جامد وهاروح المستشفي وكنت معرفهم ان عادل ابن عمي وانا بقعد عندة.
المهم ظبط كل حاجة ولغيت العودة وقلتلهم يومين واعملو حسابي . وقفلت مع المكتب وقلتلهم معاكم يومين يا احلي شراميط نادر
هم فرحو اوي وخصوصا هدي وقالت
هدي . انا مبسوطة اوى انك هاتكون معانا يومين مش هانبطل نيك
انا . اة مش هانبطل لغاية ما ابقي هيكل عضمي
هدي . اية اللي انت بتقولة ولما يبقي هيكل عضمي مين اللي هايمتعني
انا . مفيش غير عادل
هدي . يا حبيبي يا دكري انا هاخليك اسد اصبر عليا
عادل . ايوة يا عم هدهد هاتظبطك
انا . يا سلام يا عادل هاتضبطني وتخليني هايكل عظمي
هدى . اية اللي بتقولو بئي انا ينفع اخلي ندور حبيبي كدة
انا . امال اية يا دودو
هدى . قلتلك هاخليك اسد
انا . اما نشوف
طبعا هدى بدات تحبني وبيبقي كل همها انها تسعدني زي عادل وفي الحقيقة هي بتحبنا احنا الاتنين بس طبعا عادل اكتر لانه اول حب في حياتها وابو اولادها ونفس الوقت لقت الدلع والحنية وانا بصراحة بدات احبهم الاتنين مش عشان المتعه لاء .. علشان لقتهم بيخافو عليا وبيحبوني واعتبرتهم واعتبروني جزء منهم
المهم هدى جهزت الاكل ورحنا علشان ناكل لقيت سفرة ولا اجدعا سفر الملوك لقيت جميع انواع السمك والفسفور وعلي كل الاشكل
انا . اية الاكل دا كلو
هدى . لازم تتغذو كويس ولازم تاكلو كل حاجة وخصوصا النهاردة لانكم هاتحاربو كسي اللعين ولازم تكسبو الحرب
انا . ههههههه دى حرب خسرانة لانك مع اتنين وحوش
هدى . طبعا وحوش ولا تكسبو الحرب
عادل . انا عن نفسي هحارب لاخر نفس
انا . وانا كمان مش هاخلي الكس الجميل يكسبني لازم احاربو . ههههههههه
عادل . بس يا هدى الاول نفسي في اللي قلتلك علية
هدي . عيوني
انا . اية اللي نفسك فية يا عدول
هدى . نفسي يجرب زبك ويحس بنفس الشعور اللي انا بحسة
انا . ومالة يا دولة بس ظبطلي نفسك علشان انا بردو منمتش مع راجل قبل كدة ونجرب
عادل . بجد يا نادر يعني مش هاتقرف
هدى . متقلقتش يا ندور هاظبطهولك
اكلنا وشربنا العصير وهدى اخدت نادر ودخلت بية الحمام علشان تظبطة وانا استنهم وقعدت افكر في اللي انا وهم فية .. وبصراحة انا اتعودت عليهم وبقو جزء من حياتي وانا بقيت جزء من حياتهم .
خلصو دوش وخرجو بس بعد ساعه طبعا هدى انسانه جميله وراقية ونضيفة وبتهتم باي تفاصيل في حياتها زى جسمها واكلها وكلامها ولبسها وكل حاجة ومش لنفسها وبس لا دا لكل حد بتحبة وخصوصا عادل وبعد عادل انا لقتهم خارجين لقيت عادل شكلة اتغير اوى مفيش في وشة ولا جسة شعر وكمان لابس جلابية او عباية رجالي بس تحفة وهو ابيض وملظلظ ولابس باروكة جميلة بجد حسيتة واحدة وامورة كمان .. واية دا هدى لابسة اية .
مش معقول هدى لابسة قميص نوم تحفة لونة فسفوري بس تحفة القميص صويل بس مفتوح من الجمب لغاية طيزها وصدرها برا ما عدا الحلمة وانا بصراحة بعشق الاستايل دا جدا
انا . اية الجمال دا يا دولة
عادل . (بينعم صوتة ) بجهزلك علشان خايف تقرف مني
انا . اقرف منك دا انا هجت عليك
هدى . عمايل اديا يا ندور علشان تعرف ان دودو شاطرة
انا . طبعا شاطرة يا دودو انتي شطورة وقمراية
عادل . الكريم يا هدهد اشتغل وحاسس باحساس غريب
هدى . هههههههه يلا يا عروسة خدى عريسك علي اوضة النوم
انا . يلا يا قمر جوة
دخلنا احنا التلاتة اوضة النوم وعادل قعد يضع زبي وهدى ترضع صدري والحباية اشتغلت وبقيت في دنيا تانية وحسيت اني اتحولت لوحش ومدرتش بنفسي غير وزبي جوة عادل وعمال ادخل واطلع وبسرعة جامدة
عادل . ااااه اااااه ااااااااااااههههههه
انا . امممممم اااااه
هدي . افتحي نفسي اوى يا عروسة
عادل . ااااه نيك اوى
عادل . ااااااه اااااه نكني اوى
هدى . افتح رجلك اوى علشان متتعورش
عادل . ااااه نيك اااااااه ااااااه
كل دا وانا شغال في طيز عادل وهدى شوية ترضع صدري وشوية ترضع في صدر عادل
وعادل مش متحمل الوجع ونفس الوقت الكريم موسع فتحة طيزة وكل شوية اححححح اوووووف نكني اوى يا نادر نيك وانا عمال ادخل واطلع بسرعه جامدة وحسيت طيز عادل وسعت لدرجة اني ممكن ادخل ايدى في طيزة
عدلنا وانا نمت علي ضهري وعادل طلع بطيزة علي زبي وعادل بكل قوتة طالع نازل علي زبي ويخبط بطيزة في زبي جامد لغاية ما تعب ونام جمبي وانا لسة هايج ومنزلتش .. هدي جابت المناديل المبلله ومسحت زبي وقعدت تمص فية وتدخلة في بقها للاخر كل الهبد دا قعدنا فية ساعه وانا هايج جدا والبرشام عامل مفعولة
هدى قعدت علي زبي ودخلتة في كسها وحسيت وقتها انها خفيفة جدا وقعدت تتنططت علي زيي زي العصفورة وطالعة نازلة وبقوة كانها انحولت هي كمان وبقت تتنططت زي المجنونة علي زبي وانا عمال ازوم وهي عمالة تقول اااااه اااااااح خخخخخخخخ ومن كتر تعبها وهي بتتنططت نامت علي جمبها ورفعت رجل واحدة وانا اتعدلت ودخلتة فيها وعمال انيك وبسرع اوى عايز انزلهم وارتاح وكاننا في ملحمة حرب بجد
هدى . ااااااه نيكني يا ندور . اااااه اوى .. نيك جامد يا وحش .. ااااااه دوس اوى . اححححححح وعمالة تقول كلام مش مفهوم من كتر النيك
وانا عمال ارزع جامد وازوم من كتر الهيجان والنيك
رغم اني تعبت وبنهج جامد بس عمال انيك وارزع في كسها جامد .. وهي اااااه اوى دوس جامد .. نيكني اوى . اااااه اااااه ااااااححححححح اممممممممم
وبعد ملحمة دامت لاكتر من ساعتين نيك ما بينا احنا التلاتة نزلهم جوة كس عدى ونمنا احنا التلاتة جمب بعض مش قادرين ننطق .
عادل نايم ومستمتع بطيزة اللي اتناكت وانا عمال انهج واهدى وهدى بتبوس فيها وفي جسمي
هدي . ندور انت بنهج جامد ونفسك سخن اوى وجميل
انا . وانتي مستهونة بالحرب يا دودو
هدي . حرب شرسة بس استمتعت بيها اوى
انا . بجد يا دودو انا متمتع بيكم
هدى . بجد مبسوط معانا
انا . واية اللي يخليني منبسطش ومعايا ارق واجمل انسانه في العالم
هدي . كلامك جميل اوى يا ندور
عادل . رغم اني اتمتعت بردو بس الوجع رهيب
هدي . هادهندلك من الكريم التاني علشان يهدى معاك الوجع
انا . اية رائيك في المتعة دي يا عادل
عادل . احساس جميل اوى بس مش هاكررة تاني
انا . لية يا دولة
عادل . خايف اتعود علية وتبقي مشكلة
انا . شوف علي مزاجك يا دولة وقت ما تحب انا موجود
عادل . الخوف اني لو احتجتك وانت تكون بعيد ممكن اشوف اي حد ينكني
انا . لا اوعي احنا التلاتة مع بعض وسرنا مع بعض ومحش يعرف عننا حاجة
عادل . ما عشان كدة مش هاكررها
انا . خلاص يا دولة يبقي احسن
هدي . يا عادل انت حبيت تجرب وجربت والقرار قرارك
عادل . تمام يا هدهد
هدي . يلا هاقوم اجيب العسل علشان تاكلوة والفاكهة علشان تقدرو تكملو بقيت الحرب لاني مش هاسبكم النهاردة
انا . اهدي علينا يا وحش ناخد نفسنا
هدي . عيوني يا ندور بس انت مش هاتتحمل زبرك يكون برا كسي
... هي قالت كدة وفتحت رجليها وانا مقدرتش امسك نفسي وقمت عليها تاني وعادل قاعد يتفرج وقمت رفعت رجليها وزبي لسة واقف وقمت مدخلة وقعدت انيك انا ارزع وهي تزوم وادخل واطلع وهي اااااه اااااه اوى
وعادل سخن وقام معايا نبدا الحرب علي هدي . عدلنا هدي وانا نمت علي ضهري وهدي فوق وزبي في كسها وعادل واقف علي الارض ودخل زبرة في طيزها وهو واقف واحنا الاتنين بدئنا النيك وهي عمالة تصرخ من المتعه .. ااااه مش قادرة احلي نيك دا بجد
اااأه اااااههههمممممم اااااه اوى اوى يلا اووووى اااااه اااااهم اححححح نيكو اوي
وكل دا واحنا سخنين اوى
عادل نزلهم وانا لسة ... نيمتها وقمت انا وقفت علي حرف السرير وشدتها علي زبري وقعدت ادخلة واطلعة بسرعة وقعدت ارزع وهي في قمة متعتها وانا ارزع وهي تترج وتتاوة كتير نص ساعه رزع وتخبيط لغاية ما قربت انزل خلاص اااه هانزل طلعتة بسرعة ونزلتهم علي بطنها واترميت جمبها عمال انهج بردو وهي غمضت عنيها وسرحنا في النوم من التعب ..
نمنا حوالي ساعتين وصحيت علي هدى وعادل وهما بيقولو يلا قوم خد دوش علشان نخرج ونتعشى برا
قمت ودخلت اخد دوش لقيت هدى دخلت عليا بالروب قالتلي انا هاعملك الشور ..
وقعدت تحميني وتبوسني وتحضني وتقول ...
هدى . متشكرة اوى يا حبيبي علي المتعه دي . انت ادتنا حياة جميلة جدا وصنعتلنا جو ومتعة مكناش نحلم بيها
انا . يا روحي دا انتو حيتوني من جديد بعد ما يئست من الدنيا
هدى . انا وعادل حبناك اوى وبقيت جزء من حياتنا
انا . بجد يا هدى انا حبتكو اوى ونفسي احنا التلاتة نكمل عمرنا مع بعض
هدى . ندور هاكلمك في موضوع لما نرجع
انا . في اية
هدى . متقلقش حاجة حلوة وهاتكون مستقبل ليك ولاولادك ولينا ونفس الوقت نعيش كلنا مع بعض علطول
انا . في اية قولي
هدى . مشروع هانعملة كلنا مع بعض وانت هاتسيب شغلك وهاتكون معانا ونفس الوقت هاتسيب شقتك وهناخدلك شقة معانا في البيت علشان منفارقش بعض
انا . حاجة كويسة بس مشروع اية
هدى . عادل هايفهمك كل حاجة واحنا بنتعشي
انا . تمام يا دودو
وخلصنا دوش وخرجنا ولبسنا ورحنا مطعم سي فش واتعشينا .....
نكمل بئي الباقي الجزء اللي جاي
مرفق مع القصة صورة تبك الاصل من هدي
متنسوش اللايك والتعليقات علشان اكمل
تحياتي ليكم
 

ام راجا

عنتيل ذهبي
العضوية الذهبية
قمر العنتيل
عضو
ناشر صور
ناشر أفلام
ناشر محتوي
ليزبيان مميزة
سحاقية ذهبية
إنضم
30 أغسطس 2024
المشاركات
940
مستوى التفاعل
38
نقاط
18,740
النوع
أنثي
الميول
خاضعة
غير متصل
الجزء الخامس

مساء الخيرات علي احلي قراء و متابعين
النهاردة هاكتب ليكم جزء من اجزاء كتير واحداث كتير حصلت
الجزء اللي فات وصلنا لما خرجنا انا وهدي وعادل علشان نتعشي
يلا بينا
خرجنا احنا التلاتة نتعشي وعادل حجزلنا طرابيزة منعزلة شوية علشان نتكلم واحنا بنتعشي وجة الكابتن يشوف هناكل اية
الكابتن . مساء الخير . تحبو تاكلو اية
انا . مش احنا اللي نقول .. ليدز فيرست
هدي . مبتسمة وفرحانة
الكابتن . بيقول لهدي اتفضلي يا فندم تطلبو اية
هدي . ممكن شوربة سي فود مع سلطة بحر وبعدين استاكوزا وكيلو مرجان وكيلو ناجل مع السلطات
الكابتن . تمام يا فندم تحت امرك
هدي . وممكن بعد ازنك تبتدو الاوردر بعد نص ساعه من دلوقتي
الكابتن . تحت امرك يا فندم
هدي . اة سورى نسيت .. ممكن ٣ اطباق كابوريا نأزأز فيهم واحنا قاعدين دلوقتي
الكابتن . حاضر يا افندم
مشي الكابتن وانا عمال ابص لهدي وفرحان باهتمامها وبقولهم ممكن تفهموني بئي اية هو المشروع واية نظامة وتفاصيلة وعايز افهم كل حاجة طالما اعتبرتوني واحد منكم .. رد عادل
عادل . انت يا نادر مش واحد مننا لا دا انت نفسنا وكل حاجة لينا
انا . وانا يا دولة بعتبركم نفسي واقرب من نفسي ليا
هدي . من القلب للقلب يا ندور
عادل . شوف يا سيدي انا اتفقت مع هدهد ان احنا التلاتة نفكر دايما مع بعض ونشور بعض وناخد كل القرارات مع بعض
انا . تمام
هدى . وكمان يا ندور عايزين نعمل مشروع لينا احنا التلاتة واللي هايديرة انت وانا هاكون معاك
عادل . وانا في شغلي زى مانا
هدي . وكمان هناخدلك شقة معانا علشان نكون دايما مع بعض وكمان هناخد شقة جمب المشروع علشان ناخد راحتنا فيها بعيد عن اولادنا واولادك
انا . كل دا تمام وموافق علية . بس مشروع اية .. انا مش بفهم في حاجة غير العربيات والنقل والسياحة
هدى . لا احنا هانغير لمجال تاني
انا . اية هو
هدى . هانفتح شركة برمجة وانت هاتمسك الحسابات والمراجعة وانا هباشر الشغل ودا طبعا اختصاصي في البرمجة
انا . تمام
عادل . وطبعا انا هامول المشروع كلو وانت هاتكون شريك بالتلت
انا . بس انا مش معايا ماديات تغطي التكاليف او حتي تغطي نصيبي
هدي . احنا مش عايزين منك فلوس ومن ارباحك هاتقسط نصيبك يا سيدي
انا . ياه دا انا هافضل اسدد طول عمري
عادل . يا نادر متشلش هم اي حاجة وكمان انا قلتلك انك مننا واقرب من نفسنا يعني احنا التلاتة واحد
هدى . ندور خلاص انتهينا وهانبتدي بالمشروع من اول الشهر هانعمل المكتب وهانخلص التصاريح والموافقات وكل حاجة
انا . مش عارف اقولكم اية بصراحة
هدى . استنا استنا نسيت اقولك
انا . قول يا قمر انتي
هدي . لا بعد الاكل لما نروح شقتنا هاقولك علي المفاجئة التانية
انا . استر ****
هدي . اخس عليك يا ندور متزعلنيش منك
انا . دا مين دا اللي يقدر علي زعل القمر
هدى . بس بئي متكسفنيش
المهم الاكل نزل واتعشينا وكل واحد مننا بيبص للتاني وبيبتسم وبجد كنت فرحان اوي باسرتي الجديدة الجميلة
خلصنا العشا واحنا مروحين الشقة لقيت هدي بتقولي
هدى . ندور اولا انت لازم تقدم استقالة وتسيب الشغل في اقرب فرصة
انا . وثانيا
هدى . ثانيا لما تنزل القاهرة انا هانزل معاك علشان تستلم شقتك الجديدة وتنقل فيها
انا . باستغراب ... شقتي الجديدة
هدى . ايوة وادي العقد وايجار مفتوح وكمان مدفوع خمس سنين
انا . اية دا كلو
عادل . يا سيدي دي شقتها ورثتها عن بباها وكانت مقفولة وطبعا متغلاش عليك
هدى . يووووه يا عادل قلتلو لية كنت سبني انا اقولة وهو معايا في الشقة
انا . دا انتو مخطتين كل حاجة
عادل . دلوقتي بس لاكن بعد كدة كل حاجة هاتكون ما بينا احنا التلاتة
المهم يا شباب ... رجعنا علي الشقة وقلت اخد دوش لقيت هدي بتقولي لا مش لوحدك احنا التلاتة هاندخل مع بعض .. ودودو جهزت الشاور ودخلنا احنا التلاتة وابتدينا نقلع هدومنا ولقيت هدى بتدعك جسمي بالشاور وانا ابتديت اسخن وهوب لقيت عادل بيمسك زبري وبيمصة . انا سخنت خالص ومسكت هدي بوس ودعك وكل بوسة احلي من التانية
لكم تتخيلو ان شفايفي علي شفايفها وامص فيهم وهي تمص في شفايفي واطلع لساني جوة بوئها وهي لتحس لساني وشوية اكل شفايفها ومن كتر الهيجان سنانا بتخبط في بعض وطبعا عادل بيمص وانا ولا هنا ..
انا عمال اكل في شفايفها كانها كريز وهي تاكل في شفايفي يااااه علي المتعه . بجد انا بنسي نفسي وانا باكل شفايفها وكمان جسمها العريان علي جسمي العريان

يااااه اجمل متعه وهي بين حضني وبتتلوي وتدعك جسمها بجسمي واحنا بناكل شفايف بعض
بعد وصلة بوس ومص ولحس دامت المعركة دي حوالي نص ساعه . وطبعا مع مفعول البرشامة والفسفور اللي انا كلته الدنيا باظت خالص وبقيت بفترس هدى
عادل خالص مص ونزلت انا علي هدي اكل كسها واكل زنبورها وهي تهيج واهاتها بتعلي وعادل مسك بزاها بيرضع فيهم . بقينا واحد من فوق والتاني من تحت . تخيلو كدة منظر هدي وهي مش قادرة تقف علي رجليها من المتعه . لاء واية اتنين بياكلو فيها وهي بتصرخ وتتاوه من المتعة وعمالة تقول اااااه كلوني قطعوني انا شرموطتكم نيكوني دخلوة بئي وكل شوية تترعش والاقي عسلها ينزل في بوئي وكل دا احنا تحت الدوش والمية نازلة علينا . ياااااه كان احسن الاوقات اللي مرينا بيها من متعه واثارة والاحلي الحب المتبادل بينا احنا التلاتة.
خلصنا الدوش بتاعنا وقلنا نكمل في اوضة النوم حيث الانارة الحمراء يا سلام علي يا واد يا نادر لما تكون دماغك عالية
لاء استنو شوفو دماغي طلبت اية ... طلبت بيرة وكاس شامبنيا .. مع اني لا انا ولا هما لينا في الشرب . بس من فرحة المفاجئات دماغي طلبت مني كدة وقلتلهم ...
انا . بقولكم اية
هدى . قول يا قلبي
انا . انا نفسي اشرب
عادل . تشرب اية
هدي . لاء استني انا كمان نفسي اشرب
عادل . بقول تشربو اية
انا وهدي في صوت واحد .. بيرة وشانبنيا
عادل . يا سلام
هدي . وفيها اية يا عادل عايزين نجرب
انا . انا هانزل اجيب
عادل . لا خليك انت انا هانزل طالما دماغكم عايزة كدة بس انا مش هاشرب
هدى . لية يا عادل مش هاتشرب متبقاش رخم احنا عايزين نجرب ونسكر كلنا واللي يحصل معنا يحصل
عادل . علشان خاطري انا بلاش
انا . خلاص يا دولة بس هات علي الاقل انت تكون فايق علشان لو حاجة حصلت
عادل . شكلكم هاتودوني في نصيبة
هدي . بلاش تشاؤم خلينا ننبسط
عادل نزل يجيب الحاجة وهدي قالتلي هادخل التواليت ومتدخل ورايا هاعملك مفاجئة .. وانا قعدت اتفرج وبعد نص ساعه هدى خرجت ولابسة روب
انا . لية لابسة روب جسمك من غير حاجة علية بيكون احلي
هدى . بجد يا ندور جسمي عجبك
انا . دا مش عاجبني وبس دا هايجنني
هدى . سلامتك يا حبيبي من الجنان . جسمي كلو ملكك
انا . انتي كلك ملكي
هدى . طبعا انا ملكك بس متنساش ان عادل جوزي واول حب في حياتي . وانت اخر حب
انا . ازاي بئي
هدى . اه نعم انا مبقتش اقدر استغني عنك ولا عن قلبك وحنيتك بس عادل ابو اولادي
انا . ومالة انا كمان عايزك اكون ابو حتة منك
هدى . تقصد اني احمل منك
انا . ياريت ونجيب بنت زي القمر شبهك
هدى . انا فعلا فكرت في كدة بس هايكون في مشكلة
انا . اية هي
هدى كدة هاخلي عادل مينزل حاجة جوايا لغاية ما احمل منك علشان نتاكد ان اللي جوة يكون منك
انا . طب ازاي . وهل عادل هايوافق وهل كمان هايرضي يكتب البيبي باسمة
هدى . ههههههههه دي اصلا كانت فكرة عادل اني احمل منك
انا . معقولة انتو فكرتو في كدة
هدى . دا علشان تعرف غلاوتك عندنا واد اية انت مننا وهايكون جوايا حاجة منك وباسم عادل
انا . بجد انا بحبكم اوى انتو اهلي وعزوتي وكل حاجة ليا...
واخدت هدي في بوسة مشبك طووووويلة وحضن نااااار . ولقيت نفسي بقلعها ..
هدي . لا متبوظش المفاجئة
انا . طب امتي
هدى . لما نشرب
انا . هو عادل اتاخر لية
عادل متاخرتش ولا حاجة . هاتي كاسات يا هدهد
هدى راحت تجيب الكاسات وبفتح الشنطة لقيتة جايب 4 بيرة وازاة شامبانيا بس شكلها جميل واكيد غالية .. هدى جابت الكاسات وعادل بداء يصب لنا ونفس الوقت فتحنا البيرة وبنشرب ... انا اخدت كاسين ولقيت الدنيا اتظبطت معايا وهدي بردو اخدت كاسين ونامت علي الكنبة . وعادل مشربش وبيتفرج علينا . لما هدي نامت منظرها وهي بيضة وملظلظة هيجني مع الحباية والشرب الدنيا باظت ولقيت زبي وقف وكنت لابس شورت . متحملتش النار وقلعت دودو الروب ولقيت فعلا مفاجئة واجمل مفاجئة ..
لقيتها عاملة تاتو علي سوتها قلب احمر واسمي علي يمين القلب واسم عادل علي شمال القلب ...
وااااو بجد مفاجئة جميلة وفرحت بيها اوي ومدرتش بنفسي غير وانا باكل سوتها والحسها ونازل علي كسها باكلة لقيت عادل جاب الازازة ودلق شوية علي بطنها وانا الحس مكان الماية وشوية يدلق علي سوتها وانا الحس وشوية علي كسها وانا الحس واكل كسها وهي حبيبتي مش قادرة تفتح عنيها من المتعه والاهاااات اللي بتقولها كانها اله موسقية بتعزف الاااهات ...
استمرينا علي الوضع دا نص ساعة لحس ولقيت عادل قلع ونام علي ضهرة وخلي هدي تنام فوقية علي ضهرها ودخل زبة في كسها وبيقولي دخل زبرك انت كمان في كسها . حاولت في البداية بس لقتها بتتوجع فقلت لا خلينا واحد قدام والتاني من ورا . ردت هدى وقالت لا عايزة الزبرين جوة كسي . فانا جبت جيلي فية بنج وحطيتة علي كسها علشان الوجع وحاولت واحدة واحدة لغاية ما بقا زبرنا احنا الاتنين جوة كسها وهي تصرخ وتقول اهات منها اهات متعه واهات وجع بس اهات المتعه كانت اكتر لما انا بقيت ادخلة واطلعه وشوية ازود السرعه ولقتها راحت في دنيا تانية واحنا الاتنين شغالية وبدات تنهج من المتعه وتقول كلام مش مفهوم وكلام مفهوم زي نيكو اوى يا كلاب افشخوني يا اولاد الوسخة واههههم واااااه ااااح خخخخخخخخ افشخوني نكوني انا شرموطة نيكو اوي واحنا كل شوية نسخن اكتر ونيك اكتر وهي تصرخ من المتعه وبدات اضرب بزازها وهي تصرخ وجسمها الجيلي يترج من النيك وانا لسة بضرب بزاها وعلي طيزها لغاية ما عادل نزل وخرج زبرة وانا كملت وهي لسة نايمة علي بطنة بضهرها وانا شغال نيك فيها واضربها وعادل بيقولي اضربي انا كمان وبقيت بضرب في الاتنين لغاية ما انا جست انزل خرجتة ونزلت علي سوتها قام عادل من تحتها وهي نامت وعادل بداء يلحس اللبن ويلحس سوتها وكسها وهي كسها بينزل عسل وعادل بردو بيلحس لغاية ما خلصنا ومن التعب نمنا ومصحناش غير الصبح ...
بس بجد كانت ليلة ممتعه جدا وكلنا اتبسطنا كتير وخصوصا هدى حبيبتي ..
صحينا تاني يوم وكان يوم جمعة .. صحينا واخدنا شاور وفطرنا واتفقنا اني هاكلم الشركة اني تعبان كتير وهانزل القاهرة واكشف ولما انزل هاقدم استقالتي .
وكمان اتفقنا ان هدي هاتنزل معايا علشان الاولاد وكمان هاتكون موجودة لغاية ما انقل الشقة الجديدة واستقر وبعدها عادل هياخد اجازة علشان هانجهز الشركة واوراقها وكمان هناخد شقة مخصوص لمتعتنا علشان نسهر ونتمتع فيها علشان مينفعش في شققنا علشان اولادنا ونعرف ناخد راحتنا مع بعض
...................
ولهنا ننهي الجزء دا
والجزء الجاي هاحكيلكم علي كل اللي هايحصل
واتمني الجزء يعجبكم ومتنسوش دعمكم علشان اكمل
اشوفكم علي خير مع الجزء القادم


الجزء السادس والأخير

صباح الخير النهاردة هاكتب ليكم الجزء السادس وتنفيذا لاراء القراء في شخصيات هاتدخل جديدة بس الشخصيات دي هاتكون من وحي الخيال مش ضمن حقايق القصة ..
نكمل الجزء اللي فات صحينا يوم الجمعة وكنا احنا التلاته نايمين في حضن بعض بس لاحظت حاجة غريبة حصلت هي مش حاجة واحدة دول 3 حجات ...
اول حاجة وانا بميل بجسمي ناحية هدى لاني صحيت لقتها نايمة جمبي لقيت كمية لبن علي بطنها ووسطها وتاني حاجة لقيت حبل صغير بس شكلة حبل مصنوع من القطن وتالت حاجة لقيت اثار ضرب علي جسمها اثار ضرب خفيفة ولانها بيضة زى الحليب اثار الضرب فيها بتبان من اقل حاجة ...
عملت نفسي مشفتش حاجة واكيد هاعرف اية دا بس مش دلوقتي .. المهم سبتهم نايمين وقمت حسيت اني جعان من مجهود امبارح سبتهم نايمين ودخلت المطبخ اشوف حاجة اكلها ولسة بفتح التلاجة لقيت هدى دخلت عليا المطبخ
هدى . صباح الخير يا قلبي
انا . صباح النور يا موزتي
هدى . مبتسمة ... بجد موزتك
انا . طبعا موزتي وبطتي وقلبي
واخدتها في حضني وطبعا انا بالبوكسر وهي لابسة روب بس لونة وقماشتة جمال عامل زى الحرير وبوستها من خدها لقتها بتقولي
هدى . انت نمت زي القتيل
انا . اكيد علشان شربت والمجهود اللي عملتة .. مجهود دا ولا مش مجهود
هدى . مجهود يا معلم هههههههه
انا . هههههههههه
هدى . انا قايمة جعانة ادخل خد شاور عقبال ما اجهز حاجة نفطر بيها واكون صحيت عادل
انا . حاضر يا موزتي
وقمت واخدها في حضني تاني وادتها بوسة من شفايفها وسبتها في المطبخ ودخلت اخدت دوش ولقيت مكنة حلاقة جديدة . حلقت دقني وكان في شعر خفيف تحت حلقتة وظبطت نفسي وخرجت لقتها حاطة الفطار علي السفرة وشوبين لبن كبار .
قعدنا وبنفطر فبسالها عن عادل
انا . هو عادل مصحيش لية مش هايفطر
هدي . حاولت اصحية قالي لا سبيني انام اصلة تعب اوى امبارح مني
انا . لية هو حصل حاجة
هدى . اه ما انت نمت زي القتيل ومحستش بخاجة
انا . في اية احكيلي
هدى . بعد انت ما نمت لقيت نفسي سخنت وهجت ومفيش غير عادل
انا . اة وبعدين
هدى . سخنت عادل واتفرجنا علي سكس كان فيلم سادي بين رجل سادى وواحدة وهو بيعذبها
انا . اه
هدى . بس يا سيدي قامت في دماغي اعمل كدة وخليتة يشرب كاسين علشان يسخن وينام معايا وافتكرت ان عندنا حبل بتاع هدية كان جبهالي رحت جبتة وكان الكاسين ظبطو معاة بسرعة لانة مش بيشرب
انا . اة منك انتي
هدي . هههههههه ... دماغ شغالة مش نايمة
انا . دا انتي مش دماغ شغالة وبس . دي دماغك وكسك وطيزك وجسمة كلو شغال
هدى . هههههههههه ميرسي ميرسي
انا . ها كملي
هدى . بس يا سيدي عملنا اللي اتفرجنا علية وهو طبعا سخن وانا اكلتة وهو اكلني
انا . لا احكيلي بالتفصيل لان التفاصيل دي مهمة
هدي . هههههههه . يخربيتك . هاحكي بس انا لو سخنت مش هاسيبك
انا . بس كملي
هدى . الاول بعد ما الكاسين اشتغلو معاه وسخن مسكنا بعض بوس وقعد يدعك جسمي يفعص في بزاي ويرضعهم نزل ياكل بقيت جسمي وانا مستسلمة ومتمتعه ونزل علي بطني وقعد يلحس ويعضعض ونزل علي كسي وبقي ياكل فية .
انا . اه كملي
هدى . هو ياكل في كسي وانا اصرخ واترعش وبعدين مسك الحبل وربط ايدى في رجلي وبقي عادل زي المجنون كانة بيغتصبني
انا . كل دا وانا نايم
هدى . مش بقولك انت كنت زي القتيل مش حاسس بحاجة . دا احنا لو كنا نكناك انت مكنتش حسيت بحاجة
انا . اه وال انا كنت هاسيبكم
هدى . بجد انت مكنتش داري بالدنيا
انا . ها كملي
هدى . المهم قعد يضربني ويشدني من شعري وشوية يدخل صباعه في طيزي ومرحمهاش لدرجة اني حسيت ان ايدة كلها دخلت جوة
انا . كملي كملي
هدى . وشوية بقي يلعب في كسي ايد تلعب وايد تضرب جسمي وانا رحت في عالم تاني لدجة اني حسيت اني اتخطفت من عصابة وبيغتصبوني
انا . اها كملي وبعدين
هدى . انا حسيت ان الموضوع دا عاجبة اوى فقلت اسخنة اكتر وبقيت اقولة . ارحمني يا سيدي انا هاعمل كل اللي انت عايزة بس فكني وهو زاد فيها وبقي يبهدلني ضرب ولعب في كسي وانا مستمتعه اوى
انا . هاااا كملي
هدى . انا اترجاة واتوسل لية وهو يزيد لدرجة اني فعلا اتمعت من كتر التعذيب . وبقيت اقوله يا سيدي يا مولاي ارحمني واعمل نفسي بعيط وهو بقي زى المجنون وبقي يشتمني ويبهدلني
انا . اااه جميل
هدى . ودخل زبة وبقي ينكني زي المجنون ينيك اوى اوى ونفسة بقي عالي وهو مش راحمني نيك وبصراحة بهدلني نيك
انا . يا ولاد الاية
هدى . بس الفكرة عجبتني وبقيت اتمني ان ال****** دا يكون حقيقي
انا . اوباااا شكلك ناويلها ولا اية
هدى . بصراحة فكرت اني امشي في مكان ضلمة ويكون مكان في شباب صايعين واكون لابسة لبس يغريهم ويغتصبوني
انا . يا نهارك ابيض . ما انتي مجنونة وتعمليها
... انا سخنت من كلامها وكنا وقتها فطرنا ومسكتها ولسة هابداء معاها . لقتها بتقولي طب استنا هاخد شاور الاول
انا مستنتش واخدتا الحمام وفكتلها الروب ومنظر الضرب علي جسمها هيجني وفتحت الدوش وقلعت ودخلنا تحت الدوش واخدنا وصلة بوس ومص ولحس وقمت واخد ضهرها وميلتة وادخلة في طيزها لقيت خرم طيزها واسع وزبي دخل علطول كانه داخل في زبرها وقعدت انيك فيها شوية من طيزها وشوية في كسها لغاية ما جيت انزل ونزلتهم برا . وبعدين اخدنا دوش وخرجنا وكل دا عادل نايم وقعدنا نتكلم شوية
هدى . ندور احنا النهاردة هاننزل القاهرة
انا . هو عادل خد اجازة
هدى . ااااه كسي وطيزى وجعني اوى ... لا هانزل انا وانت علشان نجهز كل حاجة
انا . شايفك بتتوجعي بجد
هدى . ما احنا بقالنا يومين مش راحمين نفسنا كاننا اول مرة ندوق المتعه
انا . يا حبيبتي . خلاص نهدى شوية وبلاش نيك حتي ولو اسبوع
هدى . نعم . اسبوع اية انا مستحملش يوم من غير ما اتناك
انا . يا سلام ال عادل كان بينيكك علي يوم ال
هدى . لا يا سيدي مش كل يوم ولا اسبوع ولا اتنين حتي
انا . امال اية اللي جد
هدى . انت السبب
انا . باستغراب .. انا
هدى . ايوة انت صحيت قلبي من جديد وخلتني احب الحياة من بعد ما كانت حاية مملة
انا . ازاي
هدى . اسلوبك وكلامك الجميل وخوفك عليا وكمان عندك اجمل حاجة في الدنيا
انا . اية هي
هدى . حنيتك .. انت حنين اوي يا حبيبي
انا . عشان انتي اجمل واحدة في الدنيا . بجد وانا معاكي بحس اني احسن واحد في الدنيا
هدى . حبيبي متحرمش منك ولا من حنيتك
انا . ولا منك يا موزتي . المهم هو عادل مش هعارف ياخد اجازة ولا اية
هدى . لا وانا وانت هانقوم بتجهيز كل حاجة
انا . صحيح هو عادل هايسيب الشغل امتي علشان يكون معانا
هدى . لا عادل مش هايسيب الشغل هو هايتابع معانا ولما ينزل اجازة يبقي يكون معنا وقت الاجازة واوقات احنا اللي هانجيلة
انا . ماشي يا قمري . انا هاحجز كرسيين بس في شركة تانية
هدى . اللي تشوفه يا قلبي
خلصنا كلام كان عادل صحي
عادل . صباح الخير . انتو صحيتو بدري ولا اية
انا . صباحية مباركة
عادل . مبتسم وبيقول لهدى .. لحقتي تقوليلة
انا . لا يا سيدي انا اللي شوفت اول ما صحيت يا انسان الغاب يا طويل الناب . هههههههههه
هدى . ههههههههه كتاكيتو بني
عادل . دا اقل حاجة عندي ههههههههه
هدي . خدلي حقي يا ندور منو
انا . لا يسلم الشرف الرفيع من الاذي حتي يراق علي جوانية الدم
عادل . ههههههههه خلاص انا هاصلح غلطتي واتجوزها
انا . بعد اية يا ذئب النساء
هدي . يبقي انت اللي قتلت ببايا اة يا ببايا
انا . خلاص يا شويكار هانم هههههههه
عادل . فين الاكل انا جعان انا هفتان عايز اتغذي البنت دي اخدتني لحم ورمتني غضم
هدى . حالا ويكون الفطار جاهز يا وحش الكون
انا . بصراحة مفيش وحش الكون غيرك يا دودو
عادل . دي اكلي لحوم البشر ههههههه
انا . بقي هي اللي اكلي لحوم البشر برضو
عادل . اه هي
انا . امال مين اية علامات العضعضة اللي في جسمها دي من مين
عادل . والنعمة مانا دى اوختشي مني
هدي . ههههههههه يختي كميلة
انا خلاص خلاص يلا نجري يا دودو بدل ما ياكلنا
هدي . قصدك يغتصبنا
انا . يا لهوي لا انا هاجري يا ستي دا شرف الراجل زي عود الكبريت ههههههههه
عادل . انا جعااااان جعاااااان فين الاكل بدل ما اكلكو
انا . اجري يا دودو حطيلو الاكل
هدي . حاضر حاضر حاضر هههههههههههه
راحت هدى تجهز الفطار لعادل
عادل . نادر انت حجزت علشان تنزلو
انا . اه فكرتني استني هاحجز دلوقتي
اخدت الفون وبتصل علشان احجز
انا . الو مساء الخير
جو باص . مساء النور
انا . لو سمحت عايز احجز كرسييت لرحلة القاهرة
جو باص . معاد كام يا فندم
انا . معاد واحدة بليل واستاذنك كرسي واحد واتنين
جو باص . للاسف يا فندم مفيش غير ٢٣؛٢٤
و ٢٥،٢٦ والبقي ورة خالص
انا . خلاص ٢٣؛٢٤
جوباص . تمام يا افندم وبعد ازنك تيجي قبلها بساعه علشان تستلم التذاكر وتدفع التحصيل
انا . تمام انا هادفع فيزا من علي الابلكيشن . شكرا
جوباص . تحت امرك يا فندم
انا . شكرا سلام
عادل . تمام يا نادر لما انزل اعملو اللي اتفقنا علية وتابعوني اول باول والفيزا والفلوس مع هدى ابقي خد منها الفلوس وشوفو هاتعملو اية
انا . تمام يا دولة
هدى . يلا الفطار . انتو حجزتو
انا . اه معاد واحدة
هدي . كويس علشان يكون النهار طلع واحنا في القاهرة
المهم ... عادل فطر وقدنا نشرب القهوة واليوم عدي عادي وجت الساعه ١٠ بليل اتغدينا وبدانا نجهز نفسنا علشان نمشي ولقيت هدى بتقول
هدى . تعالو اختارولي البس اية
عادل . يا روحي انتي زوئك حلو دايما اختاري انتي
انا . لا يا دولة طالما طلبت مننا نختار يبقي لازم نختار وخصوصا انا علشان انا اللي هانزل معاها
هدى . علطول فاهمني يا ندور وكمان جنتل مان وبتفهم دماغنا
عادل . يا سلام يا سلام وانا اللي مش بهم
هدى . لا يا قلبي دا انت الدنيا وما فيها
عادل . تشكرات تشكرات
لقيت هدى بتوشوشني وتقولي
هدى . ياريت تفهم للنهاية وتختار اللي انا عايزاة
انا . وقتها فهمت هي عايزة اية .... هاتشوفي
هدى . بقت مبسوطة اوى ... انا كنت متاكدة انك فاهمني
دخلنا اوضة النوم وفتحت الدولاب وقعدت ادور علي لبس شبة سكسي ونفس الوقت يكون استايل ومش مكشوف . قعدت ادور لغاية ما لقيت دريس شكلة جميل ومش طويل ولا قصير وكمان واسع شوية وهي اصلا مكلبظة ومش بتلبس **** . المهم طلعتة وقلتلها دا جميل . لقيت عنيها وسعت وشفت الفرحة في عنيها وقالت
هدى . واو دا بحب البسة اوي وخصوصا لما بكون خارجة مع عادل . بس للاسف عادل مش بيوافق
انا . انتي خارجة معايا انا ودا اللي اختارتة وطبعا دولة مش هايمانع
عادل . بس دا واسع اوى واي شوية هوا بيترفع ورجليها كلها بتبان وبيكون شكلي وحش
انا . اولا خليك جنتل مان . وثانيا هي خارجة معايا انا . وثالثا ناس كتير بتلبسة وبتخرج بية عادي
عادل . طب خلاص تلبس تحتة استرتش وتلبس بادى علشان ميبينش دراعتها
هدى . وهي زعلانة ..... يا عادل كل الناس بتلبسة كدة
عادل . اوووف ماشي بس لازم الاسترتش
انا . خلاص يا دولة ماشي ... ببص لهدي وبغمزلها
هدي . فرحت من دماغي واللي بعملة .... حاضر يا عادل
المهم هدي لبست الدريس وكان عليها تحفة ومنظرها يهيج
عادل . فين الاسترتش
هدى . حاضر هالبسة وانا خارجة بس لسة شوية وهاقعد براحتي كدة لغاية ما نيجي نخرج
عادل . ماشي
هدى قعدت ولاحظت انها مش لابسة اندر وهي لاحظت اني لاحظت كدة فغمزلتي وضحكت وقتها انا فهمت انها عايزة تخرج كدة كنوع من التحرر ...
وجة معاد خروجنا وهدى دخلت تلبس الاسترتش وجهزنا نفسنا وعادل كان هايجي يوصلنا فانا قلتلة لا خليك انت احنا هناخد تاكس لهناك .
عادل . طيب هاخرج معاكم لغاية ما تاخدو تاكس
انا . تمام ماشي
اخدنا الشنطة بتاعه هدى وخرجنا ووقفنا تاكس لجوباص وودعنا عادل ومشينا طبعا انا قاعد قدام وهدى ورا .
لقيت رسالة جتلي علي الواتس ببص لقتها هدى بتقولي
وكان دا حديث الواتس علشان سواق التاكس
هدى . عايزة اقلع البتاع دا مخنوقة منو
انا . طيب لما نروح المحطة ادخلي الحمام واقلعية
هدى . لا علشان محدش يلاحظ انا قلعتة
انا . الاسترتش مش طويل ومش هايتشاف غير لو في هوا يرفع الدريس
هدى . لا نشوف مكان اقلع فية وبعدين نروح للمحطة
انا . مفيش فنادق حتي في طريقنا
لقتها مردتش فببصلها لقتها قاعدة بس قاعدة بزاوية فرجعت ابص ادام تاني . وبعد حجات بسيطة لقتها كتبت
هدى . خلاص قلعتة
انا . ذهلت ازاي قلعتة .... نعممممم ازاي قلعتية
هدى . عادي عملت حسابي اني ممكن معرفش اقلعة في المحطة . فلبستة نص ونزلتة علي وسطتي وبالمقص قبل ما البسة قصيت الوسط والرجلين وخليتهم علي حجات بسيطة بحيث اشودة الحتة الصغير تتقطع واكون قلعتة
انا . مجنونة يا شقية انتي
المهم كنا وصلنا المحطة وقلت اشوف لست اندر ولا لاء
ملقتهاش لبستة فقلتلها
انا . بقولك انتي مجنونة
هدى . لية
انا . بردو ملبستيش الاندر
هدى . ايوة بس احساس جميل اني مش لبساة حاسة انو داخلة هوا هههههه
انا . طب وريني كدة
هدى . طب لما نركب هارفعلك الدريس وتشوف وتحسس براحتك
انا . و**** مجنونة وهاتجنيني معاكي
هدى . انا اللي هاجننك . دا انت اللي جننتني من كل حاجة فيك
انا فرحان بكلامها وبجنانها وهي فرحانه بيا اوى وكانت مبسوطة انها خارجة معايا كاننا عرسان جداد وخارجين
اية دا ؟؟؟؟ في شاب صعيدي لابس جلابية صعيدي عمال يبصلها اوى ومش شايل عينة من عليها وكل ما ابصله او يبعد بعينة . فحاولت ابصلة واعرفة اني مش منتبة معاة وهاشوف اية اخرتها . وهدي طبعا قاعدة جنبي وحاضنة دراعي ولاحظت ان هدى واخدة بالها ان الصعيدي بيبص عليها . ولقتها بتقولي
هدى . اية رائيك يا حبيبي نعمل حاجة مجنونة
انا . زي اية
هدى . في واحد عمال يبصلي اوى وهايكلني بعنية
انا . فين دا
هدي . اللي قاعد قدامنا ولابس جلابية صعيدي
انا . اهااا دا بيبص من بدري
هدى . انا هاخلية يولع واتفرج علية
انا . بس يا مجنونة اهدي
هدى . البركة فيك انت اللي عملت فيا كل دا
انا . انااا ؟؟؟ انا معملتش حاجة
هدي . .. نغزتني في كتفي .... الجسم دا كان مات وانت اللي حياتة وبتاعي كان اتقفل وانت اللي فتحتة . فاستحمل بقي عمايلك اللي خلتني مجنونة
انا . مش عارف اخرتها اية معاكي
هدى . ولا حاجة ... نعيش حياتنا بقي زي ما احنا عايزين ونعمل كل حاجة نفسنا فيها واللي علي بالنا نعملة
هدى عمالة تسخن في الواد وتفتح رجليها شوية توريلو وراكها وتقفل رجليها تاني كانها حركات عفوية منها والواد عمال يبص وهايتجنن .. حسيت انة ممكن يقوم يغتصبها ومش هايهمة وهدي مش ساكتة عمالة تولع في الواد . وبيني وبينكم انا خفت احسن الواد يعمل حاجة ويفضحنا .
المهم الباص جة والعامل بداء يركب الناس احنا استنينا لغاية ما الزحمة تخلص والناس ركبت . انا طبعا عارف النظام وعارف اماكن الكراسي . المهم حطيت الشنطة ومسكت اديها وطلعنا الباص ورايح علي الكرسي ... اوبا لقيت الصعيدي قاعد علي الكرسي اللي جمبنا علطول كرسي ٢٢ يعني مش جمب الشباك . هايكون عينة علينا طول الطريق .. هدى لما شافت الواد جمبنا حسيت انها فرحت . طبعا الواد صعيدى طول بعرف واسمر وباين علية الصحة الجامدة .
المهم هدى قالتلي عايزة اقعد علي الكرسي اللي برا . انا فهمت انها عايزة تولع الواد وعايزة تغامر نوع من انواع الاثارة والنتعه . انا قلتلها مش دلوقتي استني لما الاتوبيس يتحرك . والواد عنية احولت من كتر البص كان فاضل شوية ويقولي قوم وانا اقعد جمبها . بصراحة الواد صعبان عليا اصل هدى بطاية ومقلوظة وجسمها يتاكل اكل . المهم الاتوبيس اتحرك والنور بتاع الباص اتطفي والكل هوس هوس وفي منهم اللي نام والواد عمال يفرك ويبص . وبعد ساعه مت تحرك الاتوبيس هدى قالتلي تعالي مكاني اجنن الواد دا شوية . المهم نقلنا المكان وكل شوية الواد يبص وهدى مش سيباه في حالة وهوب بداء يبتسملها وهي تبتسلملة وانا عامل نفسي مش شايف وال اية الزوج اللي مراتة بتخونة وواد بيعلها . ههههههههه
المهم الاتوبيس وصل للرست فقلتلها تنزلي قالتلي لا بس هاتلي قهوة وبعد ما الواد كان هاينزل رجع قعد تاني انا نزلت وجبت قهوة ليا وقهوة ليها بس لاحظت ان الواد اتوتر اوى اول ما طلعت فطبعا مينفعش اسالها علشان محدش يسمع فقمت بعتلها رسالة علي الواتس قلتلها هو حصل حاجة لقتها بتقولي اداني رقمة ومسك وركي وانا سخنت اوى ...
المهم قالتلي انا هانزل التواليت قلتلها ماشي المهم لما نزلت الواد نزل وراها جري وانا نزلت اراقبه لقيتة واقف مستنيها اول الكفاترية وقال حاجة ومشي ناحية ضهر الكفاتريا وهي راحت وراة وانا مراقبهم وهوب اول ما لقو مفيش حد مسكها بوس وتقفيش وقعد يحرك زبرة علي كسها علي الناشف واول ما حسو بحركة مشيو وهي راحت علي الباص وهو دخل الحمام ..
بقولها ...
انا . كدة ممكن حد يشوفك وهاتفضحينا
هدى . الواد هيجني اوى
انا . انتي اية مش بتهدي خالص
هدى . ماهو انت السبب زى ما قلتلك
انا . طب اهدى لغاية ما نوصل
هدى . مش قادرة يا ندور
انا . لا استحملي
المهم طلعنا الباص والناس ركبت والباس اتحرك وهي قعدت جوة وبقت كل شوية تمشي اديها علي زبري وانا هجت بس طبعا مينفعش والواد عمال يراقبنا وساكت المهم الوقت عدا ووصلنا واخدنا تاكس للبيت وصممت اني اطلع . طبعا الاولاد عند عمهم والشقة فاضية
هدى . حبيبي اطلع معايا علشان مش قادرة
انا . يا دودو مش هاينفع علشان محدش يتكلم
هدى . طز في الناس وكمان الدنيا لسة هس هس
انا . طيب هاريحك وامشي علطول
هدى . طب يلا
اول ما طلعنا دخلت اخد دوش ولقتها مستحملتش ودخلت معايا وهوب قلعت وبدانا بوش وتقفيش ومص وعض واكل خلتها تنزلهم من اللحس مرتين وبعدين وطت ودخلتة في كسها وقعدت انيك وانيك وانيك لغاية ما اترعشنا احنا الاتنين وكملنا دوش وخرجنا وانا بلبس لقتها بتقولي ..
هدى . اية رائيك اجيب محمد ينام معايا
انا . محمد مين ؟
هدى . الواد الصعيدى اللي اداني رقمة زمانة علي نار ومستني مني تلفون
انا . انتي اتجننتي بجد . هاتجبية فين هنا مستحيل
هدى . لا هنا فين انا مش عايزة فضايح
انا . امال فين يا حلوة
هدى . في الشقة اللي هناخدنا لينا احنا التلاتة
انا . لااا انتي يا دودو بجد اتجننتي
هدى . استني بس
انا . اية
هدى . بص انا هاشتري خط جديد واكلمة من علية وهاشوف هو اية ومنين وكل حاجة عنو
انا . ولية كل دا
هدى . انا لما لمحت زبرة وقف وكان كبير اوى ولما رحنا ورا الكافتريا حسيت بزبة كبير اوى وانا نفسي اجرب زبرة يدخل جوايا واشوفة هايوصل لحد بطني
انا . مش بقولك مجنونة
هدى . اتجننت علي ايدك يا روحي
انا . طيب هانزل علشان اروح اشوف عيالي ونتقابل بكرة
هدى . اوكي بس بدري علشان نلحق نخلص اي حاجة
انا . تمام يا قلبي . باي
هدى . باي
سبتها ونزلت اخدت تاكس للبيت وعدي استقبال اولادي ليا ومراتي واللذي منو ودخلت نمت وصحيت بليل لقيت عادل بيتطمن علي وصولنا واني اكلمة اول نا اصحي وكمان لقيت هدى بعتالي رسالة بردو بتتطمن .
رنيت علي عادل مردش فقمت رنيت علي هدى بردو مردتش . وشوية لقيت عادل بيتصل وبيقولي بيرن علي هدى مش بترد فقلتلة انا كمان مش بترد وقالي بيتصل علي ابنة فبيقولة ان هدى راحت اخدتهم وروحو وهي نامت وبعدين صحيت ونزلت وقالت انها هاروح مشوار وراجعة . قلتلة طيب متقلقش انا هارن عليها كل شوية لغاية ما ترد وممكن تكون سابته في العربية وبتجيب حاجة ..
المهم قفلنا وقعدت ارن لغاية ما ردت عليا
انا . في اية يا دودو مش بتردي لية
هدى . هاقولك بس تعالي علشان العربية عطلت ومش عارفة اعمل اية
انا . انتي فين
هدى . في امبابة هابعتلك اللوكيشن
انا . واية اللي وداكي امابة
هدى . لما تيجي هاحكيلك المهم تيجي بسرعه
انا . اوك باي
لبست ونزلت بسرعه وبعتتلي اللوكيشن ولقتها قاعدة في العربية بتتكلم في التلفون
انا . برن عليكي تلفونك مقفول
هدى . طب باي دلوقتي يا حمادة هاكلمك تاني
انا . بتكلمي مين وازاي تلفونك مقفول
هدى . انا كنت حاطة خط جديد
انا . ومحمد دا بتاع الاتوبيس
هدى . ايوة دا سيدي محمد
انا . نعم يحبيبتي سيدك محمد
هدى . اه هو عايزني اقولة كدة . ههههههههه
انا . وانتي هنا بتعملي اية
هدى بس شوف العربية ونمشي من هنا وانا هاحكيلك علي كل حاجة....

بصيت علي العربية ملقتش فيها بنزين المهم جبت بنزين ودورت العربية وكان عادل اتصل وكلمها واتطمن وهدى قالتلو ان سحر تعبت وكان لازم تروحلها . المهم اتحركنا وفي اتجاهنا للبيت دار الحديث دا
انا . ها احكيلي علي كل حاجة
هدي . بص يا قلبي . انا مجليش نوم غير لما اكلم محمد
انا . اه
هدى . لما انت نزلت استنين شوية واتصلت بالولاد علشان يجهزو ارح اخدهم
انا . وبعدين
هدي . نزلت اخدت العربية وانا رايحة اجيبهم لمحت فرع اتصالات فاتح ونزلت اشتريت خط وحطيتة في الفون وكلمت محمد
انا . اه وبعدين
هدى . كلمته وقعدنا نتعرف علي بعض
وكان الحوار كدة ..
هدي . محمد
محمد . ايوة مين معاي
هدي . انا مدام دودو .. علي اساس اني كنت بندهلها في الباص بدودو
محمد . ايوة ايوة دودو الجامدة
هدى . ههههههههه جامدة
محمد . بصراحة اول ما شفتك وخصوصا شوفت كسك وانا هاتجنن علية اصل اول مرة اشوف كس علي الحقيقة
هدى . انت جريئ اوى
محمد . انا مش بعرف اتكلم واجامل انا اكدة علطول
هدى . ها وبعدين
محمد . كنت عايز اخطفك اغتصبك
هدى . ما احنا فيها تعالي اخطفني
محمد . انتي فين وانا اجيلك
هدى . انا في جاردن سيتي
محمد . فين دى انا معرفهاشي
هدى . انت تعرف اية في القاهرة
محمد . انا دي تالت مرة انزل القاهرة مرة كنت بجدم في شركة وقبلت فيها وتاني مرة كنت باخد شقة ودي التالتة علشان هاستلم الشغل بكرة
هدي . وانت هاتشتغل اية
محمد . انا محامي
هدي وشغلك فين
محمد . في المهندسين قريب من الشركة ... عرفيني مكانك بالضبط وانا اجيلك عشان وحشتني شفايفك هما حلوين وكنت عايز اكمل اكل فيهم وبالمرة اتعرف علي كسك وتتعرفي علي زبي
هدي . ابعتلي اللوكيشن وانا اجيلك . بس انت حد معاك
محمد . لا انا واخد شقة مفروشة لوحدي . هابعتلك اللوكيشن
هدي . وانا هاجيلك المغرب
راحت هدى مكان اللوكيشن واتصلت بية ووصفلها البرج وطلعت وكان في استقبالها .....
انا . ها كملي
هدى . اول ما طلعت لقيتة مسكني بدون كلام واخد شفايفي ياكلهم وكان غشيم اوي بس عجبتني الغشومية اوى
انا . وبعدين
هدى . لقيته بداء يقلعني وكل مكان يشيلة يفضل يبوس فية كانة محروم . لغاية ما قلعني البنطلون والاندر فانا مقدرتش اقف وقعد علي كنبة الانترية وهو بياكل كسي ووراكي ويدخل لسانة في كسي وانا سخنت اوى معاة وبقيت ابوسة واعض جسمة . وكل دا واحنا مش بنتكلم هو شغال فيا وبس .
وبعد ما اكل جسمي جبيت اشوف زبرة وكان لابس بوكسر بس من النوع القديم ولما نزلت البركسر لقيت وحش واقف حاجة كدة سمرا واقفة عامل زي عامود الكهربا . فانا فعلا اتكهربت وقلت في بالي ازاي اقدر امص دا كلو وازاي دا كلو هايدخل في كسي . دا هايموتني . بس مقدرتش من جمالة وبدات امص فية اوى وهو بيصرخ من الاة وشوية مص لقيت ناااار نازلة جوة في بوقي ومن كترهم ملحقتش اتف ولا اخد نفسي غير لما بلعتهم كاني شربت كوباية لبن .
لقيت زبرة بداء يسترخي وقعدنا شوية وبدات اسخنة تاني وامصة لغاية ما وقف . وبعد كدة قام ونيمني ورفعتلة رجلي علشان يدخلة وهو حاول ومعرفش اصلة اول مرة يشوف كس واحدة وكان مفكر ان الخرم فوق . فعدلت نفسي ومسكت زبرة وبداء يدخلة في كسي وحسيت فعلا بعامود نور دخل في كيس وهو شغال زي البغل يدخل ويطلع وانا كانت بطني بتتقطع لما زبرة يدخل للاخر وهو ولا هنا عمال يدخل ويطلع وانا من المتعه نزلتهم ست مرات وكنت عايزة تاني بس لقيتة نزلهم جوة كسي وقعدت ارتاح شوية لغاية ما جالة تلفون من قريبة فاضطريت انزل
انا . ها كملي
هدى . نزلت بس لغاية دلوقتي في نار تحت ومش قادرة اتحرك .
انا . طيب يلا اروحك وترتاحي ونتقابل بكرة
هدى . انا بجد تعبانة اوى ولازم اكشف حاسة ان في حاجة حصلت
مسكت الخط وكسرتو ورمتو ووعدتني انها مش هاتكلمو ولا هاتروحلو تاني وهو كدة كدة ميعرفش حاجة عنها وبعدين
اخدتها وروحتها واخدت عربيتها وروحت بيها وتاني يوم نزلنا ندور علي شقتين واحدة للمكتب والتانية لمتعتنا
وبعد كدة فتحنا الشركة وفرشنا الشقة التانية وكل الامور استقرت وعشنا مع بعض اجمل ايام حياتنا ....
انتهت القصة كاملة واتمني تكون عجبتكم
ومتنسوش المتابعه والتعليقات ....
باي ومع قصة جديدة
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل