♛
♛الكاتب المجهول♛
عنتيل زائر
غير متصل
الجزء الاول :
(قضيت من ٣ اعدادي لحد ٣ ثانوي حياه عاديه طبيعيه مفيش اي مثير يتحكي لحد م فمره كنت قاعد برسم ع الموبايل ديجيتال آرت جالي مسدج واتس من رقم غريب)
الرقم : صقر ..
انا : مين
الرقم : عامل اي
انا : بخير مين برضو ؟
الرقم : مِس رباب
انا : (ف نفسي : ياااههه يوتكه فين ايامك) ايه دة بجد جبتي الرقم الجديد منين
رباب : ايه يعم القديم فين بعتلك عليه كتير
انا : الرقم القديم إتقفل و**** بقي
رباب : آه م انت جيت ف بالي من كام يوم فقولت لازم اطمن عليك وخدت رقمك من الاء (بنت عمتي من السلسله الي فاتت)
انا : (ف نفسي : ايه الاهتمام الغريب الي بعد ٣ سنين دة !) هو انت حبيبي وكل حاجة بس انا مش واكل معايا انك قولت لازمتطمن عليا بعد ٣ سنين دي ف حاجة صح ؟ ههههههه
رباب : ????
انا : عيب عليك صقر مش صغير هههههه
رباب : عايزه منك خدمه ومحدش غيرك اقدر اقوله عليها ويخلصهالي ع طول ممكن ؟
انا : (ف نفسي : تعالي ع حِجري) عنينا يقمر
رباب : تسلملي عنيك يحبيبي .. بس مش هينفع ف الشات لو فاضي بعد المغرب كدة نتقابل ف كافيه *****
انا : (ف نفسي ومستغرب : هو ف ايه) خلاص اشطا مفيش مشاكل يمِس
رباب : تمام يصقور
انا : (عملت سين وقفلت وقعدت كدة اسرح بذكريات ٣ اعدادي وجسم رباب ومعاكساتي ليها وهيجاني عليها والهيجان زاد اكتر واكتر ? ودماغي قعدت تودي وتجيب ايه الحوار الي مينفعش ف الشات دة وبتاع لحد المغرب كدة قومت لبست بنطلون سِويت بانتِس رومادي وتيشيرت جملي وكوتش ابيض هتقولي لابس كدة والمفروض رايح تقابل واحدة وكدة هقولك يعم انا معظم لبسي كدة ف اي وقت مش بلبس كلاسيك ف المناسبات واللبس الخروج بيخنقني وبحب اللبس دة اكترمن باقي اللبس وببقي مرتاح فيه انا كدة كدة مش طالع ديت مع خطيبتي صباح الفُل وحطيت برقان BADBOY وربما م يوريك برفان باد بوي دة بيعمل ايه ولا بيجذب الناس ازاي يصحبي و**** ? وحطيت الساعة والحظاظة البُني وقومت نازل روحت بس مقعدتش ف الكافيه قعدت ف مكان برا كدة بعد المغرب بشويه لقيتها داخله وقفت خمس دقايق اتفرج عليها ودخلت)
(موصفتلكوش الجمال الي انا شوفتو بياض ايه الي ف وشي وحلاوة ايه وشياكة ايه انا كنت هركبها اول م شوفتها لابسه دريس كدة اسود ومقسم جسمها بطريقة حلوه نيييكككك ننيييككك دخلت وقعدت قدامها وبرفانها تحفه)
انا : ايه سبتك لوحدك كتير ؟ ههه
رباب : لا يعم ولا يهمك انا كدة كدة لسه داخله
انا : لا انت مينفعش تتساب لوحدك ولا ثانيه بالحلاوه دي المصريين انتي عرفاهم مش بيتوصو ب الطريين الي زيك كدة ههههه
رباب : ههه مش هنبطل قلة ادب ؟
انا : خليني ابطل انا من ايدك دي ل ايدك دي ههه(وبغمز)
رباب : ههه إتلم طيب خلينا نتكلم
انا : (رفعت ايدي ل الويتر فجالي)
الويتر : إتفضلو ينفندم
انا : تشربي ايه
رباب : فراوله
انا : ٢ فراوله يمحترم
الويتر : تمام يفندم
انا : استني نشرب كدة ونروق دمنا وقدامنا الوقت طول اتكلمي زي م انتي عايزه هههه
رباب : ههههه ماشي يعم
(قعدنا نتكلم ف اخبارنا واحوالنا وكدة وبعد شويه جه الويتر ب العصير حطه ومشي)
انا : إشرب الفراوله يفراوله
رباب : (إبتسمت بكسوف وبتشرب)
انا : ها ايه الحوار بقي
رباب : (وشها بدأ يبقي حزين كدة) هقولك .. انا إتجوزت وياريتني م إتجوزت .. إتجوزت واحد زبالة المجتمع كلمة قليله عليه و**** .. ف الاول كان بيعاملني كويس وكل حاجة اي بنت تتمناها بعد الجواز خد الدهب باعو وبقي غريب يرجع كل يوم سكران يتكلم معايا ف حاجات سافله اعملها مع حد غيره اكيد انت فاهمني
انا : (ف نفسي : احا انتي الي بفرُك عليها من اعدادي يتعمل فيكي كدة ؟ بترمي النعمه يكافر ؟?) اه اه فاهم كملي وبعدين
رباب : (محتاره وزعلانه وعايزه تعيط بس ماسكة نفسها) صقر مش عارفه اقولك ايه ولا ايه وخايفه
انا : لا شكل الحوار كبير ومش هينفع ف الكافيه (طلبت الشيك الويتر جابه طلعت المحفظة حطيت الفلوس وخدتها ومشينا)
رباب : هنروح فين ؟
انا : عندي ف البيت
رباب : واهلك !
انا : لا مش البيت دة واحد تاني انا لوحدي
رباب : (بقلق) لا طبعاً مش هنقعد ف بيت لوحدنا
انا : (كنا بنمشي وقفت فجاه وبصيت ف عيونها وهي اقصر مني وكلمتها بصوت هادي) لو حابه نرجع نتكلم ف الكافيه وتعيطي قدام الناس انا معنديش مشكلة ودة يسمعك ودة يسمعك لو عايزه نتكلم واحنا بنتمشي وتعيطي قدام الناس برضو براحتك لو حابه تيجي البيت براحتك لو مش حابه من كل دة اوصلك بيتك وخلاص انا مسمعتش حاجة ولا المقابله دي حصلت(وبمشي)
رباب : (وقفت خمسه)
انا : ايه هتمشي ولا هتقفي هنا لحد بكره ؟
رباب : (جت تمشي بسرعة وبتسال بتردد) البيت دة فين ؟
انا : بعد شارعين من هنا
رباب : صقر انا لجآلك ومكبراك هااا
انا : وانا مش مراهق علشان ابقي بقولك تعالي البيت علشان الي ف دماغك يمِس (ف نفسي : لا انا مراهق وزبي واقف يروح امك بس برضو مش هينفع تعيطي وتتكلمي ف الحوار دة غير ف البيت بعيد عن الناس ?)
رباب : (بقلق) طيب نروح مفيش مشكلة
(مشينا لحد م وصلنا وكانت شقه ف عُماره انا مأجرها بس العقد ب اسم واحد صحبي اكبر مني علشان السن وكدة مينفعش انا ااجر .. فتحت ودخلت وهي فضلت واقفة كام ثانيه كدة)
انا : طب انا جوا منين م تحبي الباب مفتوح اهو خشي (ودخلت وقعدت ع الكنب الي ف الصاله)
رباب : (دخلت جري ورايا علشان واقفه ع السلم لوحدها لقتني قاعد بقلب ف الموبايل وحاطط رجل ع رجل ومستني) إحم
انا : اهلاً حمدلله ع السلامه
رباب : **** يسلمك
انا : تقدري تحكي براحتك ف اي حاجة ونشوف المشكلة ونحلها
رباب : (زي م تقول م صدقت وم فتحت ف العياط) انا اتجوزت حيوان و**** حيوان بهدلني وكان بيضربي وبيشرب مخدرات وبيدخل عليا رجالة يصقر تخيل بيدخل ع مراته رجاله وانا ف البيت بلبس البيت من غير م يقولي ولما اساله يقولي عادي
انا : (قربت من ايدها الي كانت بتترعش ومسكتها وطلعت مناديل من جيبي ومسحت وشها) إهدي بس وكل حاجة هتتحل .. انتي ايه الي غاصبك ع العيشه معاه طول م هو كدة ؟
رباب : (زودت ف العياط فشخ) اني كنت حامل منه وقولت بلاش ابننا هيطلع امه مطلقه وكدة وبسببه الابن دة نزل (وبتعيط جامد)
انا : (مش عارف بصراحه اواسيها ع ايه ولا ايه ولا اقولها ايه ولا ايه) اهدي طيب بس علشان هتتعبي من كل دة
رباب : صقر انت لو عرفت الولد نزل ازاي مش هتقولي اهدي دي انت ممكن تطردني برا اصلاً (وبتعيط جامد) الحيوان الزباله دخل عليا ٢صحابه وانا حامل واغتصبوني والمفروض انه يكون الراجل بتاعي كان بيصورني
انا : (سمعت كدة الدم نشف عندي وريقي نشف ومش عارف اقول ايه ولا اتصرف ازاي)
رباب : هتقولي اطلعي برا يزباله صح ؟ (وبتعيط)
انا : (ف نفسي : واسيها يمعرص المرا بتستنجد بيك وبص حاصلها ايه ف حياتها وعندها مصايب قد ايه) (بحركه تقائيه مسحت دموعها وبوست جبينها وخدتها ف حضني) لا مش هقولك حاجة
رباب : (دة خلاها تهدا شويه وبقت بتعيط ومش بتتكلم)
انا : (طلعتها من حضني) طبعاً الزباله بيهددك ب الفيديو مش كدة؟
رباب : اه يصقر
انا : هاتي رقمه (وطلعت موبايلي رنيت ع ابن خالتي عبدالرحمن من السلسله الاولي الجزء السادس قولتله تعال الشقه دي وهات اللاب معاك)
رباب : اهو الرقم هتعمل ايه ؟
انا : هتصرف وهخلص الموضوع قومي اغسلي وشك الحمام آخر الطُرقة
رباب : حاضر (قامت تغسل وشها وجت قعدت جنبي عينها بتدمع كدة ع خفيف)
انا : (حاولت افكها مسكت التيشرت بتاعي) بصي بهدلتي التيشيرت ب دموعك كدة يعني ينفع ؟ ايه يعم الشغلانة دي
رباب : (ضحكت) معلش بقي انت الي قربتني منك انا مالي
انا : (بهزر) خيراً تعمل شراً تلقي
رباب : هههههه
انا : شوف وهي بتضحك بطل اكتر م هي بطل يجدعان هههه
رباب : هتتلم ولا المكك ؟
انا : خلاص يعم سكتنا
رباب : احسن
(بعد شويه عبدالرحمن جه مخلتوش يشوف رباب دخلتها ف اوضه تاني وخليته ركب الموبايل وفتحه)
انا : بس خلاص سبلي اللاب وروح شوف مصالحك انت ههههه
عبدالرحمن : ههه ماشي يعم الغامض ع راحتك (ونزل)
انا : (ناديت رباب وقعدت اقلب ف الموبايل بتاعه شويه لقيت فيديو رباب الي اول م شافته قعدت تعيط ولقيت فيديوهات ليهم هم التلاته جوزها دة والاتنين صحابه وهم بيشربو ومصورين بعض وهم بينيكو بنات ف دعاره وحاجات تودي ف ستين داهيه .. مسحت فيديو رباب من عنده ومكنش باعتو لحد ونسخت كل الحاجات الي كانت عنده ع اللاب عندي وخدتهم ع فلاشةوطلعت اللاب بتاعي حطيتهم عليه) ها مرتاحه كدة ؟
رباب : هتعمل ايه ب الي معاك ؟
انا : هوريهم ايام سودة علشان يتعلمو محدش يقرب منك تاني يقمر (وبغمز بهزار)
رباب : مش عارفة اقولك ايه يصقر شكراً مخيبتش ظني
انا : قوليلي خد بوسه ههههههه
رباب : هههه إتلم و**** هنفخك
انا : هههه حاضر .. انتي قاعده فين دلوقت ؟
رباب : قاعدة ف شقة ابويا وامي **** يرحمهم
انا : لوحدك ؟
رباب : اه
انا : طب خدي بالك ع نفسك .. هو بيته فين
رباب : ف شارع ال******
انا : اها تمام
رباب : هقوم امشي انا
انا : اوصلك؟
رباب : تسلم يحبيبي .. اه بالمناسبه برفانك جميل ههه .. يلا باي (وبتقوم ونزلت)
انا : (إبتسمتلها وهي نازله .. ف نفسي : اه كسم كدة بقي انتي يتعمل فيكي كدة ؟ كسم الحظ و****)
(نزلت روحت عديت ع بيت جوزها حازم خبطت فتحلي وكان شكله لسه صاحي قومت خابطُه ب رجلي ف بطنه وقعته جوه وقفلت الباب)
(حازم ٣٠ سنه مهندس ديكور جسمه رفيع سيكا حوالي ١٧٥ سانتي بشره قمحي عينه بُني محروق)
حازم : اااهه انت مين
انا : انا الي هنيكك بس اهدي يديوث يخول
حازم : انا هوديك ف ستين داهيه
انا : يراجل اقعد كدة بلا داهيه دة انا هوديك مش هرجعك (وروحت ضاربه برجلي وهو الارض منيمه تاني وفتحت الموبايل بعد م كنت نقلت عليه الفيديوهات الي هو بيشرب فيها مع صحابه ومتصور وهو بينيك حريم) بص يكسمك كدة هركبك التريند واطلعك ع الفضائيات
حازم : (بص وإتخض ووشه قلب الوان ومسك رجلي) ابوس رجلك ما تفضحني
انا : (خبطه برجلي فوشه) اوعي يكسمك كدة .. رباب متقربش منها وورقة طلاقها توصلها لحد البيت ودة مش شرط علشان مفضحكش لا دة امر انا كدة كدة وبعدين اشوف اذا كنت هفضحك انت والي معاك ولا لا
حازم : انا تحت امرك ف كل حاجة خدامك بس متفضحنيش
انا : اكتبلي ارقام الاتنين الي دخلتهم ع مراتك وعناوينهم يكسمك ف ورقة يلا
حازم : (قام بسرعة وكتب الورقة وادهالي) اهو
انا : (خدته منه وماشي) هجيلك تاني وهسحِل كسمك (طلعت ومشيت)
حازم : (طلع موبايله وكلم صحابه الاتنين عادل ومحمود وقالهم الي حصل وقعدو يصيحو مع بعض انهم كلهم هيروحو فداهيه ويتفضحو)
(محمود ٣١ سنه تخين سيكا بشره بيضه عينه بُني محروق دكتور علاج طبيعي)
(عادل ٣٠ سنه تخين سيكا برضو بشره قمحي عينه بُني فاتح تميل للعسلي مهندس ديكور برضو)
(روحت البيت وقعدت ودماغي فيها شيطان وملاك شيطان اني عايز انيك رباب وفرصتي وخلاص وملاك انها جايه تستنجد بيا ولو استغليت حاجة زي كدة ابقي انسان قذر وطول اليوم دماغي مشغوله ب الحوار دة قعدت ف البيت شويه فتحت الواتس لقيت كذا مسدج من كذا حد .. من يوسف وعبده ومروه وملك ومريم)
(يوسف صحبي من اولي ثانوي واد رجوله منين م بحتاجة بلاقيه بشرته بيضه بدقن خفيفه كدة حوالي ١٧٩ سانتي عينه عسلي فاتح)
(عبده صحبي من اولي ثانوي واد كويس بس مش بيقعد معانا كتير هو متوحد كدة مع نفسه عارف ان الناس الي تقعد معاك يوم وعشر ايام تقعد ف البيت مع نفسها .. بشرته بيضه حوالي ١٧٩ سانتي برضو عينه بُني غامق)
(مروه معرفة سوشيال من محافظة غير المحافظة الي انا فيها معرفش كانت عندي ع الفيس ازاي فإتكلمنا واتعرفنا وبقينا صحاب جامد وبنت كويسه يعني معايا معرفش ف حياتها الي هناك كويسة ولا لا وملهاش ف انها تكلم كذا ولد صحاب والجودة جسمها ميفرقش عن ميان السيد الاتنين واحد وعودها كدة حلو نيك وبيضه شعرها اسود داكن عينها بُني غامق)
(ملك جيرانا ف البيت الجديد الي نقلنا فيه بسبب المشاكل الي حصل مع العيله شوفتها كذا مره ف الشارع قبل م اكلمها وبعدين لقيتها ظهرالي ف الناس القريبه مني ع التليجرام وكنت فاضي فدخلت كلمتها وهزرت وكدة واتصاحبنا بنت كويسه اخرها من بيتها لحد الراجل الي ع اول الشارع تشتري حاجة مش بتخرج كتير بس الكلام جاب بعضه وعرفت انها بتتفرج ع بورت ودماغها نفس دماغي ف السكس نيك نيك نيك جسمها شبه منه عرفه ببزاز اكبر سيكا حوالي ١٥٩ سانتي عينها خضرا وبيضه نيك وشعرها بُني وطويل كدة)
(مريم بت خالتي اصغر مني ب سنه ف ٢ ثانوي رايحة ٣ ثانوي ومتستناش مني وصف لقرايبي)
(فتحت شات يوسف)
يوسف : يسطا
انا : ايه يرايق
يوسف : تيجي نروح حمام السباحة بكره
انا : مش قادر تصبر لحد النتيجة وبعدين هنصيف كدة كدة هههه
يوسف : هههه كسم النتيجة يراجل هي الي معطلانا
انا : خلاص نروح
يوسف : خلصانه بكره الساعة ٦ الصبح هعدي عليك
انا : اشطا
(فتحت شات عبده)
عبده : م تفتح ببجي
انا : لا مليش مزاج ليها خليك انت كدة قاعد من ببجي ل الفيس ومن الفيس ل الواتس واستمر ف التوحد دة ههههه
عبده : خلصانه هههههه
(فتحت شات مروه)
مروه : واد يصقر
انا : ايوه
مروه : تعال فيديو كول زهقانه
انا : تعالي
مروه : (رنت ع الانستا ورديت وكانت لابسه بيجامة كدة موڤ ماسكة ع جسمها وشكلها جميل نيك فيها) ايه اومال كنت فين لما بعتلك
انا : (شكلها مهيجني وكل م بنتكلم كول بفضل اعاكس فيها وهي بتتشرمط عليا?) كنت برا م انتي عارفه لإما برا لإما نايم هههه
مروه : نامت عليك حيطة هههه
انا : عبال م ننام سوا كدة (بهزر بريأكشن حمدي الوزير)
مروه : هههه بطل يبابا شغل المتحرشين كدة يخربيتك
انا : بزمتك حد يبقي بيكلم الفرس دة ويبطل ؟ ههه
مروه : بصراحه لا هههههه
(فضلنا نتكلم شويه كلام عن يومها مشي ازاي وكدة وقفلنا)
(فتحت شات ملك)
ملك : (باعته الاستيكر دة????)
انا : نعم ههه
ملك : عايزه الاك بتاع ببجي بتاعك العب بيه لو تكرمت
انا : لو تكرمت انت لو تكرمت تقعد ساكت علشان بتاخد الاكونت بتطلعلي كل جيم ب واحد كيل وبتخلي الكي دي مساوي الارض حرام عليكي هههه
ملك : بتشك ف قدراتي يعني ؟
انا : ايوه يستي بشك اتنيلي .. عبال م اشُكك كدة هههه
ملك : بقولك ايه انت بتجرني ل الرذيله انا جايه اقولك اني هفتح الاكونت والعب بيه يلا س س سلا سلام
انا : ههههههه ماشي روحي
(فتحت شات مريم)
مريم : صقر عايزه احجز كيميا عند *****
انا : فاضيه يوم ايه
مريم : يوم التلات
انا : خلاص هكلمهولك واحجزلك واديني الساعة
مريم : مش عارفين نودي جمايلك فين و**** ههههه
انا : إكتبيهم ف ورقة ع جنب هههههه
مريم : حاضر ههههه
(قولت ل ابويا اني رايح حمام السباحة الصبح علشان يصحيني ونمت وصحيت ٥ كدة حطيت الهدوم ف الشنطة ولبست سِويت بانتِس كُحلي وتيشيرت اسود وكوتش اسود ونزلت كان يوسف مستنيني تحت روحنا ودخلنا حمام السباحة وانا اساساً ميعرفش اعوم فبنزل ف المتر ونص او اتنين متر ب الكتير دة ويوسف ابن الوسخة بيعرف يعوم فشخ كل شويه يشدني جوا ويقولي علشان تتعلم ويفضل يضحك .. كان ف واحدة ست كدة مسيحيه من لبسها وتقريباً ٣٥ سنه جسمها عامل زي سما المصري بالظبط بطيز اصغر سيكا وعين عسلي مع الشمس كدة شكلها تحفه وبشرتها قمحي سيكا انا بحب اللون دة وشعرها مدي ع اصفر كدة حوالي ١٧٧ سانتي ولابسه هوت شورت اسود لحد نص فخادها ولافه زي بشكير اسود كدة ع وسطها ولابسه تيشيرت كُحلي لحد سُرتها معاها بنتها مش صغيره تقريباً ١٦/١٥ سنه حاجة زي كدة حوالي ١٥٥ سانتي وعودها حلو فشخ كدة جسمها زي هدي المفتي كدة والبت لابسه هوت شورت ابيض لحد نص فخادها برضو وتوب ابيض من فوق وبتعوم ف الحمام التاني .. المهم الست كنت كل م اغيب وابص عليها الاقيها مركزه معانا انا ويوسف فشخ جامد بطريقة غبيه)
بس هنا يكون الجزء خلص وياريت يكون عجبك علشان نكمل السلسله وابقي روق عليا ف الكومنتات ونتقابل الجزء الجاي يصحبي ??
الجزء التاني :
انا : يسطا بص الست الي هناك دي
يوسف : متهيجنيش بدال م اجيبهم ف حمام السباحه هههه
انا : هههههه لا هي شكلها هايجة وعماله تبص علينا من بدري
يوسف : طب حلو دة تعال نعمل معاها واحد
انا : اركح بدال م نتمسك **** هنتناك هنا الي يعرفنا والي ميعرفنيش هيلطش فينا ههههه
يوسف : حصل و**** ههههههه
(شويه وببص لقيت واد من الي موجودين بيرخم ع بنتها وعايز يحط ايدو عليها وامها قامت تزعق فيه فأنا شوفت كدة قولت ليوسف ثانيه روحت ل الواد ويوسف طلع ورايا واقف مستنيني)
(الواد شكله كدة عرص ف نفسه بتاع تيك توك م العيال المتنيه الي بتلبس سلاسل وخواتم واستشوار وتيك توك ف الشارع والجو دة اكيد انت فاهمني يصحبي جسمه عادي وفيه سيكا قصير بتاع ١٥٧ سانتي كدة)
امها : (بزعيق) انت حيوان يلا ولا ايه
البت : (وقفت ورا امها)
الواد : ف ايه يطنط انا كنت بشوفها محتاجة حاجة وماشي (وبيلف لقاني ف وشه)
انا : وانت كنت ولي امرها بتشوفها محتاجة حاجة ولا لا ؟
الواد : وانت كنت المحامي بتاعها يعني انت مالك؟
انا : ايوه اطلعلك الكارنيه؟ (وروحت خابطه بالروسيه ف مناخيره وقع ع الارض)
الواد : اااهه
(صحبه جاي من ورايا هيضربني قام يوسف خابطُه برجله ف ضهره وقعه جنب صحبه والكباتن بتاعة السباحة الي ف الحمام جت تشوف ف ايه ويوسف يعرفهم علشان كان بيتدرب سباحة هنا)
(كابتن رائد جسمه رياضي وحوالي ١٧٨ سانتي عينه عسلي بشره قمحي بدقن..كابتن عبد**** جسمه رياضي برضو حوالي١٨٠ سانتي عينه بُني بشره قمحي)
رائد : ايه الي بيحصل هنا ف ايه
عبد**** : ايه ي يوسف ف ايه ومين دول
يوسف : مفيش حاجة يكابتن دة كان بيرخم ع المدام وبنتها ودة صقر كان بيقوله عيب وبتاع راح مسك فيه فصقر دافع عن نفسه وصحبه كان جاي يضرب صقر فانا بعدته وبس
انا : مش دة الي حصل ي آنسه ولا ايه ؟ (وببص ل الست وانا بقولها ي آنسه بس بعدين بصيت ع بنتها اكني قصدي ع بنتها)
بنتها : ايوه هو دة الي حصل يكابتن
رائد : (نادم ع الامن وخدو الاتنين طلعوهم برا وكانو هيعملولهم محضر **** وبتاع)
(مشيو الكباتن بعد م إعتذرو ل الست وبنتها عن الي حصل ومشيت انا ويوسف رجعنا الحمام)
يوسف : لا بس حلوه الحته دي هتجيب سكه (وبيغمز) هههه
انا : خلص يروح امك هههه
يوسف : (شاف البت جايه نحيتنا) طب شوف الي جايه نحيتنا دي
البت : (بصوت رقيق نيك) صقر ثانيه ماما عيزاك
انا : اه ماشي هاجي وراكي دلوقت
البت : تمام (مشيت)
يوسف : ايه هم مخدوش بالهم اني كنت معاك ولا ايه ههههه
انا : انت عيل طيز ولما ارجع هقولك ليه ههههه (وطلعت من الحمام روحتلها) حضرتك كنتي عيزاني؟
الست : مفيش حبيت اشكرك بنفسي
انا : لا ع ايه معملتش حاجة اي حد كان هيعمل كدة
الست : اسمك صقر مش كدة ؟ اسم جميل
انا : (ببتسم) من زوق حضرتك
الست : اسمي كريتستين وقولي ي يكوكي كفايه كلمة حضرتك دي مش ف بريزنتاشن ههههه
انا : ههههه م انا بقول حضرتك علشان معرفش اسم حضرتك اقصد اسمك ههه
كوكي : اديك عرفت يعم اهو اسمي كريستين وقولي ي كوكي ودي بنتي اسمها ماجي
انا : آه فرصة سعيده يماجي فرصه سعيده يكوكي
ماجي : (إبتسمت)
كوكي : انت ساكن فين يصقر؟
انا : ف شارع ******
كوكي : ايه دة بجد دة انت يُعتبر قبلنا بشارع كدة
انا : مش عارف انا عارف المنطقة هناك اول مره اعرف انكو هناك
كوكي : اه فعلاً احنا ساكنين جديد هناك
انا : اها علشان كدة
كوكي : طب كويس طلعنا جيران **** اننا جيران انا عزماك ع العشا عندنا
انا : لا معلش اعذريني
كوكي : لا لا انت معزوم خلاص
انا : مش هي…
كوكي : الكلام خلص بقي متبقاش رخم
انا : خلاص ان شاء ****
كوكي : تمام وابقي اشكرلي صحبك يوسف
انا : مفيش حاجة يقمر (ومشيت روحت ليوسف)
يوسف : ايه يعم كل ده
انا : م انت رايح تقولها المدام ي اهطل هي مدام ايوه لكن مش بتحب تسمعها دي مش شايف عامله ف نفسها ايه ومهتمه بنفسها ازاي علشان يشوفوها يقولو آنسه
يوسف : مش هركز انا يعم ف كل دة هههه
انا : طب يلا نروح
يوسف : يلا
(مشينا رجعت البيت كلت ورباب كلمتني ع الواتس)
رباب : صقر
انا : نعم
رباب : (بعتتلي ورقة طلاقها) شكراً بجد
انا : مفيش بينا شكراً يعم دة انت خيرك وفضلك علينا ههه (ع اساس انها المدرسة بتاعتي وكدة)
رباب : **** يبارك فيك بجد
انا : تسلمي يمِس
(طلعت فتحت اللاب قعدت اخلص شغل فري لانسر عليه علشان اسلمه بكره لحد العصر كدة قفلت اللاب ونمت شويه لحد بالليل وصحيت بعد المغرب كدة لبست قميص كُحلي وبنطلون اسود وكوتش اسود والرفان المعتاد BADBOY ونزلت روحت لكوكي خبطت فتحتلي هي)
كوكي : (لابسه فستان قصير لحد نص فخادها كدة ومن فوق رقبتها وصدرها كلهم باينين وسبعة بزازها باينه وماسك ع كل جسمها مقسمها كدة تقسيم ولونه ازرق وانا حرفياً بعشق اللون الازرق والبرفان بتاعها الي دخل ف مناخيري اول م شوفتها) إتفضل يصقر
انا : (دخلت قلعت الكوتش وقعدت ف الريسيبشن وهي طلعت معرفش راحت فين وكان ديكور الشقه تحفه وواضح انهم شقتين مفتوحين ع بعض)
ماجي : (دخلت عليا وهي لابسه هوت شورت بينك وتيشيرت فوق السُره ابيض ومش فاهم ايه الي جايبيني يهيجوني دول هو انا ناقص) ازيك يصقر (وبتمد ايدها)
انا : (وقفت وسلمت عليها) الحمد**** انت اخبارك ايه
ماجي : الحمد**** (وقعدت جنبي)
انا : (عدت كام ثانيه سكوت كدة فبدأت اتكلم) انتي ف سنه كام يماجي
ماجي : هدخل اولي ثانوي
انا : اها **** معاكي
كوكي : (دخلت) يلا الاكل ع السُفره
(قومت انا وماجي ومشت كوكي قدامي وشكل طيزها قدام ف الفستان فلقة تطلع وقلقه انزل عايز اديها سباك ايدي بتاكلني لحدم وصلنا السُفره وقعدنا وكلنا وكان الاكل بحري سمك وجمبري وفسفور كله والوقت كله واخد بالي انها بصالي وبتاكل من غير كلام ومتكلمناش ع السُفره علشان مش بتحب تتكلم وهي بتاكل لحد م خلصنا وقومنا غسلنا ايدنا وقعدنا واتكلمنا وعرفت ان جوزها سعودي اتجوزها وسافرت معاه هي واختها علشان اختها ملهاش حد وكان صاحب شركة مقاولات ف السعوديه واتوفي من ٥ سنين ف حادثه وبقول ف نفسي يعني الفرس دة بقاله ٥ سنين كدة محدش جه جنبه ؟ .. وعرفت ان عندها بيوتي سنتر ف السعوديه اختها مسكاه وبتبعتلها الفلوس وجت هنا علشان بتحب القعده ف مصر اكتر من السعوديه وعرفتها عني شويه حاجات واني بدرس وبمارس هوايات منها الرسم الديجتال والفري لانسر وكدة ووحدة صحبة ماجي رنت عليها فيديو كول فدخلت اوضتها وقفلت الباب علشان تكلمها وقعدت انا مع كوكي لوحدنا)
انا : وانتي هتقعدي هنا ع طول ولا هترجعي السعوديه تاني
كوكي : لا قاعدة
انا : اها .. ليكي قرايب يعني هنا ؟
كوكي : صقر انا بقول عليك ذكي متخلنيش اغير رأي م بقولك اختي مكنش ليها حد هنا لما إتجوزت وخدتها معايا هههه
انا : اه معلش جنبي حته م القمر مش مخليتني مركز ف الكلام هههه
كوكي : هههاااي (ضحكه خليعة كدة) مش بقولك ذكي
انا : وانتي عرفتي منين اني ذكي ؟
كوكي : لما تبصلي وتقولي مش دة الي حصل ي آنسه ولا لا وبعدين تبص لبنتي اكنك بتكلمها تبقي ذكي ولا لا (وبتقرب وشه امني كدة وبترفع حاجبها وباصه ف عيني احنا قاعدين جنب بعض)
انا : (ف نفسي : م دة مش شكل مدام دة انتي فرس) الاه م انا إتلغبطت طيب الغلط مش عندي ؟
كوكي : مش فاهمه
انا : م انتي الي شكلك اصغر من سنك فنسيت ومخدتش بالي وقولتلك ي آنسه بعدين بصيت لماجي (بحور وهي فاهمه انيي بحور واني اقصد اقولها ي آنسه وانا فاهم ان هي فاهمه اني بحور?)
كوكي : شكلك بتاع بنات يواد انت
انا : لا استغفر **** مش سكتنا
كوكي : بجد ؟
انا : اه يعم انا مش بتاع حد هم الي بتوعي ههههههه
كوكي : ههههههه حلوه
انا : مش احلي منك (وبغمز)
((صحبي كل م يجي ف بالك ازاي صقر بيتصرف كدة إفتكر ع طول جملة "يفوز باللذات كل مغامر" وصقر بيحب يغامر وبيفوز ب لذات كتير))
كوكي : هههه لسانك حلو وبتعرف تكسب الناس
انا : ثانيه كدة
كوكي : ايه
انا : وانتي دوقتي لساني علشان تعرفي انه حلو ولا لا ؟
كوكي : (تقريباً مكانتش متوقعة الجرآه دي من اول مره وبصتلي كدة ب إندهاش ثانيتين) لا وكمان جرئ
انا : عيب عليك احنا كل حاجة واي حاجة
كوكي : هههههه .. اقوم اجبلك عصير إستني (وقامت)
انا : لا لا انا كدة كدة همشي (والكلام دة الي هو اقعدي وخلاص وهي مسمعتش ودخلت المطبخ .. انا ف نفسي بعد م دخلت : يبن الكلب بتعمل ايه الست دي لو مطلعتش هايجة زي م انت فاكر هتبصلك بصة إستحقار نيك ؟ كبر دماغك يعم تبص الي تبصه انا هيجان وهي بتاخد وتدي معاك ف الكلام لو كانت عايزه تصدك كانت صدتك)
(عند ماجي ف الاوضه بتكلم صحبتها ماريا قدها حاجة كدة انا نفسي اجربها بشرتها ف سمار اسماء ابو اليزيد وجسمها فجسم اسماء وملامحها حلوه حلوه فشخ وحوالي ١٥٦ سانتي وشعرها اسود داكن وعينها عسلي)
ماجي : ايه يبت
ماريا : ايه حبيبك ال**** جه ؟ ههههه
ماجي : ههه بس بقي كل م افتكر انه **** وانا مسيحيه مش هينفع نرتبط ابقي عايزه اعيط
(ماريا البيست بتاعة ماجي ولما رجعت البيت من حمام السباحة حكتلها الي حصل وقالتلها انها بتكراش وكدة)
ماريا : العشق الممنوع هههههه
ماجي : هههه غوري عايزه ايه
ماريا : ههه ولا حاجة اوصفيلي بقي جاي ب ايه
ماجي : (وصفتلها لبسي) وحاطط برفان ريحته حلوه اوي اوي
ماريا : للاسف بقي مفيش حاجة حلوه بتكمل هههه
(قعدو يحكو ويهزروا)
(عندي انا بره)
انا : (قاعد وف دماغي الكلام دة وسمعت صوت حاجة إتكسرت ف المطبخ قومت دخلت اشوف) ف ايه
كوكي : لا ولا حاجة الكُبايه وقعت من ايدي بس إتكسرت
انا : حصل خير إتعورتي او حاجة ؟
كوكي : لا الحمد****
انا : خدت الشر وراحت
كوكي : (قرفصت كدة علشان تلم القزاز من الارض مينفعش تميل الفستان يطلع لفوق ? وانا واقف من فوق عالي عنها وشايف بزازها من فوق وكسم جمال المنظر من فوق)
انا : (ميلت جنبها ولميت معاها القزاز كنا بنحطه ف كيس علشان يترمي ميبهدلش الدنيا ووقفت)
كوكي : (لقيتها بتمدلي ايدها اوقفها)
انا : (وقفتها وكانت واقفه ف وشي ب الظبط اول م وقفت مفيش بيني وبينها ٥ سانتي وانا م صدقت فضلت باصص ف عينها وانفاسنا بتخبط ف بعض وهوب بتاعي قام حالف لا يقف م ينام تاني روحت رجعت لورا سيكا وسبت ايدها علشان بتاعي ميخبطش فيها)
كوكي : (ميلت تحطت الكيس ع جنب ع الحيطة جنبي وهي بتطلع بقي شافت الخيمه الي زبي عامله وانا مداريه ب العافيه بصتله بتاع خمس ثواني وطلعت نصبت نفسها وادتني ضهرها وحطت العصير ف الكوبيات والمطبخ نظام اميريكان كيتشين وفيه كراسي فحطت العصير وادتني اشرب وشربت واحنا قاعدين ع الكراسي وانا زبي عمال يخبط لفوق يحرك البنطلون وينزلو قاعدين ٣ دقايق تقريباً ف صمت بنشرب بس وهي عينها ع زبي وانا عيني ع صدرها بس مش مبينين لبعض اننا بنبص يعني كل شويه نبص ونودي وشنا الناحيه التانيه اكننا بنلف وشنا ف المكان عادي لحد م خلصت الكُبايه)
انا : امشي انا بقي
كوكي : (كانت مركزه ع بتاعي الي هو مش راضي ينام وعمال يخبط ف البنطلون) هاا اه ليه خليك
انا : (ف نفسي : يستي انا عايز امشي بدال م اهيج اكتر من كدة اقوم انيكك) لا كفايه كدة علشان عندي مشوار لازم اقضيه
كوكي : طيب ع راحتك (وطالعة قدامي وانا وراها رايحين ناحية الباب)
انا : (مركز ف فلقات طيزها الي طالعه نازله دي وزبي عمال يشد لحد م وصلنا الباب فتحتلي ووقفت جنب الباب كدة ماسكاه روحت قربت منها زقيتها ع الباب وحطيت ايدي ع وسطها ومن غير م تتكلم كلمه روحت ماسك ف شفايفها هي ف الاول اتخضت بعد كام ثانيه إتجاوبت وبقينا بنلف لسانتنا ع بعض وقفت كدة والباب مفتوح وبناكل ف شفايف بعض بتاع ست دقايق وروحت شايل بوقي من عليها كدة وببص ف عينها وارجع لورا ونازل) سلام يكوكي
كوكي : (منطقتش ب كلمه وفضلت بصالي لحد م نزلت وقفلت الباب .. ف نفسها : ايه الي عمله ابن المجنونة دة ؟ مجاش فدماغي انه يكون ب الجرآه دي ؟ اووفف ولعني ومشي يخربيت كدة)
((صحبي هتقولي ماجي فين اقولك قافلة الباب ومع صحبتها ف الكول والاوضه بعيده عن الباب زي م قولت شقتين مفتوحين ع بعض))
(نزلت لقيت رباب بترن عليا وانا نازل)
انا : (ف نفسي : غريبه دي بترن يعني ومش وقتك لسه سايب بطل امسك بطل تاني ارحمو بتاعي يجدعان .. رديت عليها) الو
رباب : ايوه يصقر .. بقولك حازم عدي عليا وفضل يعتذرلي ويتأسفلي ويقولي والنبي خلي الشخص الي بعتيه ميعملش حاجة وميفضحنيش هتحبس وهتبهدل وخليه يمسح الحاجات الي معاه وكل دة من ع الباب انا اساساً كنت هقفل ف وشه بس مسك الباب وفضل يقولي هاتي رقمه والنبي اشوفه هيعمل ايه انا عملت الي هو عايزو مني ومش عارف هو هيعمل ايه دلوقت ومفيش منه خبر فإدتله رقمك بعد زن كتير وفضل يتحايل عليا كتير ويمسك ايدي يبوسها من ع الباب فإدتهوله خده ولسه نازل عادي ولا ايه ؟
انا : (ف نفسي : هتاكلي دماغي يرباب انا م كنت مرتاح من الحوارات كلها) اه لا عادي مفيش مشكلة يمِس رباب عادي (وانا بكلمها لقيت رقم غريب بيرن) طب اقفلي دلوقت علشان شكله بيرن
رباب : طيب (قفلت وانا رديت)
انا : الو
الشخص : انا حازم يصقر (الرقم متسجل ع التروكولر ب اسمي)
انا : إرغي عايز ايه ؟
حازم : حضرتك انا عملت كل الي انت قولته ناوي ع ايه
انا : وانت مالك ؟ انت مش عملت الي انا قولته؟
حازم : ايوه و**** عملته
انا : خلاص بقي بكسمك متصدعنيش عايز ايه
حازم : ارجوك ابوس رجلك متفضحنيش هتحبس
انا : وانت لسه مُدرك يمعرص دلوقت انك ممكن تتحبس ؟ كان عقلك فين وانت مدخل رجالة غريبه ع مراتك تدوس ع شرفك يعيل يقورني يخول؟
حازم : (ساكت)
انا : اقفل يكسمك مش ناقصه بضانك ع المسا (وقفلت ف وشه)
(روحت إتمشيت شويه ع الكورنيش كانت الساعة ١٠ ونص بالليل وكل م امشي الاقي واد وبت واقفين مع بعض وابصلهم والعن اليوم الي شوفتهم فيه معظمهم البنات الشراميط الي زي بيطلعوا بيطلعوا ف الافلام دول والولاد عاملين زي السرسجيه وتلاقي *** شكله ١٥ سنه ولا ١٦ حاطط السلسله ومطلعها والاوفر سايز والشورت والبت ١٥ سنه نص شعرها اذا مكنش كله برا الطرحة وفاهمين الدنيا والحب ان اتنين يتقابلو ويزنفو ف بعض وحاجة ف قمة القرف بصراحة والي مقرب ع البت والي حاضنها والي زانقها ع درابزين البحر وشكلهم عشوائي ابن متناكة مقرف مش قرفان منهم بس قرفان م الي بيتعمل دة الناس عقلها مبقاش ف دماغها كل واحد شايل زبه ع كتفه وزبه يوديه يمين وشمال وحقيقي انا بقرف من الناس دي لا عقل ولا شكل ولا تفكير ولا اي حاجة بس مجرد عايزين يعملو زي الي بيشوفوه ع التيك توك ويحضن ف دي ويبوس ف دي والسرسجي عايز يعمل زي عبده موته والشرموطة عايزه تتناك والطفله بتعمل زي اليي بتشوفه ع التيك توك برضو وبقينا ف حاله قذره بصراحة وانك تلاقي واحدة خام ولا محدش لمسها ولا ملهاش ف الجو دة بقي حوار صعب مش فاهم ايه الي حصل بصراحه فضلت إتمشي وابضن ع نفسي لحد م رجلي خدتني وقفت كدة ع درابزين البحر كان جنبي راجل كبير ببدله وشكله محترم كدة وشيك شكله ٤٥ او ٤٨ سنه بس جسمه رياضي هو ملامحه كبيره وشعره كله ابيض حوالي ١٨٠ سانتي بشرته بيضة وعنده دقن وعينه عسلي شافني وانا ببص ع العيال الي واقفة مع البنات وقرفان)
الراجل : عايز تلطشهم قلمين صح ؟
انا : (لفيت وشي ناحيته وبعدين بصيت قدامي) ياريت ينفع و**** بس تكلم الطفل من دول يقولك ملكش دعوه يشبح ميقبلش الكلام حتي لو ب الحُسني وتكلم الطفله تقولك الي يعرف ابويا يقوله وعندها حق م لو رباها مكانتش عملت كدة ف الشارع او ممكن يكون الراجل ربا وتعب بس طلعت شرموطة بتحصل كتير بنات اهلها فوق الاحترام وتلاقيهم كدة واضرب كف ع كف وتقول ازاي دول متربيين احسن تربيه وتكلم السرسجي يتسرسج عليك ف الشارخ ويغنيلك اغنيه صاصا جرا ايه يصحبي مالك بيها موزتي دلوعه ونزيهه وتكلم الفايعة الي زانقها تقولك لو بتديني حاجة من جيبك إقطعها
الراجل : هههههههه يعني انت مش بتعمل زيهم وبتاخد بنات كدة ؟
انا : (بصيت للراجل كدة ورفعت حاجبي)
هنا الجزء التاني يكون خلص ونتقابل الجزء الجديد علشان الجديد هتبقي قفلته رايقه فشخ ??
الرجالة الي بتابع معانا تسلم ? إنجوي ??
الجزء التالت :
انا : (بصيت للراجل كدة ورفعت حاجبي) لا بعمل بس مش ف الشارع .. لا بعمل بس مش مع شرموطة م العشوائيات محضونه من قبلي من ١٠٠ واحد .. لا بعمل بس مش مع **** انا ضاحك عليها بكلمتين والاهم من كل دة اني مش سرسجي ومش بعمل ف الشارع .. تخيل اسيب الدنيا كلها واجيب بت ازنقها ف الشارع والرايح والجاي يتفرج عليا واسمي دكرها
الراجل : دي تفرق يعني ؟
انا : اه تفرق لما ازنق واحدة واخلي أُمة محمد كلها تتفرج علينا ولما ازنقها عندي ف البيت .. لما ازنق واحدة يكون دخل حضنها قبلي الف شخص ولما ازنق واحدة ابقي انا اول واحد ف حضنها ومتعملش كدة غير معايا وهي قدام الناس الي يقرب منها تمسح بكرامته الارض .. بص (وبصيت قدامي) .. انا معاك ف ان الاتنين غلط والاتنين ذنب وكل الكلام دة طبعاً انا مبقولش ان الي بيعملوه غلط والي انا بعمله دة مفهوش غلط .. بس كل واحد ودماغه وانا دماغي عجباني كدة .. لا عجباني جامد وفوق كل دةاعمل كل الي اعمله وتبقي سيرتي وسيرة البنت الي كانت معايا ف البيت تبقي سيرتي وسيرتها قدام الناس اننا ولاد ناس محترمين وميطلعش مننا العيب ع عكس الي انت شايفها هناك دي (وشاورتله ع واحدة مع واحد شكلهم كويس ولبسهم كويس بس الواد لازق فيها بشكل ملحوظ فشخ فبالتالي اي حد هيبص عليها هيقول شرموطة وعرصها)
الراجل : دماغك حلوه ي.. اسمك ايه ؟
انا : صقر .. اسمي صقر
الراجل : دماغك واسمك حلوين
انا : ع راسي .. معرفتش مين حضرتك
الراجل : (لف جسمه ومدلي ايده يلسم) اللواء قاسم عبدالعزيز ابو المجد
انا : (ف نفسي : احا .. سلمت عليه) تشرفت يقاسم بيه
قاسم : الشرف ليا يصقر وعجبتني دماغك هي مش صح بس عجبتني
انا : الحمد**** انها عجبت الحكومه بدال م كانت تتسلسل ههههه
قاسم : هههههه لا لا انا لواء لطيف باخد وبدي مع الناس مش زي م انت فاكر ههه .. يعني مجاش ف بالك دلوقت انت ازاي لواء وبتتفرج ع المسخره دي ومثلاً مخدتش منهم شويه ع القسم تجيب اهاليهم ياخدوهم علشان يتربو؟
انا : بصراحة جه ف دماغي وعايز اسال السؤال دة فإعتبرني سألت هههه
قاسم : هههه .. زي م انت دماغك غلط وعجباك .. انا دماغي غلطت وعجباني
انا : بمعني ؟
قاسم : بمعني اني شايفهم كدة تمام بس لاقي ان البت والشخص الي معاها متفقين ع كدة مش بيغتصبها ولا بتاع يعني مفيش مشاكل ولا حاجة هم يولعو ف بعض طول م هم راضيين فاهمني ؟
انا : غريب يعني انا لو بسرق برضا الشخص المسروق وانت شوفتني مش هتعمل حاجة ههههه
قاسم : ههه صقر انت اذكي من كدة .. السرقة لو برضا الشخص المسروق متبقاش اسمها سرقه
انا : عندك حق .. مفهمتش دماغ حضرتك جامد الي فهمته انك مشتري دماغك طول م انت ماشي لوحدك بس خلاص تمام معلينا هههه
قاسم : ههههه مش مهم .. تمشي اخدك ف سكتي ؟
انا : هو انا همشي بس مش عايز اتعب حضرتك معايا
قاسم : تعال تعال (ومشي ناحية عربيته)
انا : (رايح وراه ل العربيه بتاعته وبقول ف نفسي : انا طول عمري اسمع عن الظابط الفرفوش ع التويتر مسمعتش عن اللواء الفرفوش قبل كدة)
قاسم : (فتح العربيه وركبنا) بيتك فين
انا : (كان محطوط ع التابلوه كارنيه نادي الشرطة ومكتوب اللواء قاسم عبدالعزيز محمود ابو المجد) ف *******
قاسم : اه ف سكتي انا بيتي ف **** من بيتي لبيتك مفيش عشر دقايق
انا : اها
(قعدنا نرغي ف شويه وعرفته عيلتنا وهو عرفها علشان مننا كام واحد ف الميري بس عرفته اننا دلوقت علاقتنا بيهم شِبه مقطوعه بسبب مشاكل كدة حصلت واننا إستقلينا عنهم وكدة لحد م وصلني)
قاسم : حمدلله ع سلامة الوصول هههه
انا : ازعجنا السلطات معانا معلش ههه
قاسم : ولا حاجة يصقر اعتبرني زي والدك انا ع طول ف قسم ****** وبكلمك بجد مش هزار
انا : ** يباركلك يبيه ف رعاية ** (ونزلت ومشي .. ف نفسي وانا طالع السلم : ايه الحوار دة .. دة حوار ف الجون .. بس انا مش مستريحله بصراحه .. مش عارف ايه الي من اول ساعتين تلاته دة يقولي زي والدك وبتاع .. يلا م علينا حوار عدي وخلاص.. وطلعت فتحت الباب ودخلت كلت وفتحت اللاب خلصت باقي شغل الفري لانسر وسلمته قبل معاده وممسكتش الموبايل .. وفدماغي موضوع رباب واني عايز ءاذي محمود وعادل وحازم بس بحاول افكرلهم ف حاجة توجع جامد كدة او تكسر العين والضهر وروحت نايم صحيت الساعة ١٢ الضهر فطرت وفتحت الانستا لقيت فولو من كوكي .. ف نفسي : تعال تعال يفرس .. رديت الفولو وهي عملاه برايڤت بعد شويه قِبلت الفولو وظهرلي بوستاتها وصورها الي ب البيكيني وانا خلاص هغتصب الموبايل ? .. لقيتها بعتت مسدج)
كوكي : يواد
انا : (ف نفسي : ايه الدخله والعشم الي عندها دة؟ مش مشكلة نبادل العشم) عيونه
كوكي : انت واد مش محترم ع فكره (قصدها ع البوسه الي بوستهالها)
انا : ليه بس دة انا محترم جداً
كوكي : وحياتك م حصل
انا : ظالمني
كوكي : دة انت تظلم بلد ههههه
انا : ههههه حبيبي
كوكي : حد يعمل الي عملته امبارح دة ؟ (البوسه)
انا : (بإستعباط) عملت ايه ؟
كوكي : مش عارف عملت ايه ؟
انا : عرفيني
كوكي : إفرض حد شافنا واحنا ع الباب يمجنون يمراهق ؟هههههه
انا : (بإستعباط تاني) ههههه ليه هو حصل ايه ع الباب؟
كوكي : بطل إستعباط طيب انت عارف
انا : لا انا مش عارف حاجة
كوكي : مش سهل وحياتك
انا : ههههههه .. لا بس سيبك انتي .. شفايفك جامدة
كوكي : (عملت سين ومردتش كام ثانيه وبعدين ردت) طب إتلم وإحترم نفسك
انا : لا هم جامدين فعلاً انا بكلمك عن تجربه خد بالك هههه
كوكي : تجربه سوده ع دماغك
انا : تجربه رايقة زيك كدة هههه
كوكي : ابو شكلك هه
انا : (الكلام بقي خد وهات بقي وفرصتي وبراحتي) لا بس متنكرش ان الزنقة عجبتك
كوكي : خلاص اسكت متبقاش رخم برخم
انا : لا لا انا رخم وعارف انها عجبتك
كوكي : عجبتني ????
انا : هو داااا هههههه .. نبقي نكررها بقي
كوكي : ف عينك بلا نكررها
انا : هتتكرر وحياتك بس إروق ??
كوكي : مش هتتكرر وحياتك هتشوف
انا : مش مشكلة نشوف .. بقولك هنزل دلوقت ولما ارجع ابقي نكمل كلامنا
كوكي : اشطا (ف نفسها : كررها دة انا جسمي بياكل فيا من ساعتها يخربيتك)
(كانت الساعة جت ٤ غيرت ونزلت رايح كافيه **** بقعد فيه انا وصحابي ع طول)
(عند يوسف ف البيت كان ابوه وامه واخته عند عمته وهو ف البيت لوحده وجاله مسدج ع الواتس من رقم غريب بصور اخته وهي عريانه بس كان واضح ف الصور انها بتعيط ومتصوره غصب عنها يوسف شاف كدة إتجمد بقي مش عارف يعمل ايه)
(ام يوسف اُميمه عندها ربة منزل ٤٨ سنه وصفها مش مهم .. وابوه محمد مدير بنك ٥٠ سنه بس جسمه حلو مش زي اجسام الناس الكبيره التخينه او الرفيعة او كدة فيه دهون سيكا حوالي ١٧٧ سانتي بشرته قمحي عينه بُني محروق .. اخته اسراء ١٨ سنه اصغر منه ب سنه داخله ٣ ثانوي وف جسم اسماء جلال بس اتخن سيكا وعينها عسلي)
الرقم : (بعت الصور من غير م يتكلم)
يوسف : (بعد كام ثانيه من التجمد الي هو كان فيه) انت مين يبن العرص ؟
الرقم : بتشتمني ؟ **** يسامحك مش هرد عليك انا عارفك مصدوم
يوسف : (عينه بتدمع .. ف نفسه : ايه المصيبه الي عملاها دي ي اسراء دة انا هطلع ميتين اهلك .. اعمل ايه اعمل اييييههه .. صقر .. طلعه موبايله كلمني) صقر انت فين
انا : رايح الكافيه ف حاجة ولا ايه
يوسف : تعالالي بسرعه
انا : ف حاجة يبني ؟
يوسف : تعال وخلص يصقر
انا : حاضر هجيلك سلام (وركبت تاكس ورايح ليوسف وف دماغي اساله كتير هو ف ايه هو ف ايه وايه الي بيحصل ومال صوت يوسف وحاجات من دي كتير لحد م وصلت وخبطت عليه فتحلي ولقيت عينه بتدمع) ف ايه يبني مالك
يوسف : ادخل وهقولك
انا : (دخلت وقفلت الباب وقعدت) قولي مالك؟
يوسف : صقر الي بيني وبينك مش قليل وانت زي اخويا واكلين عيش وملح مع بعض خليك فاكر دة كويس
انا : ايه لازمة دة كله ي يوسف ف ايه !
يوسف : (حكالي ووراني الصور)
انا : (ف صدمه زي الي خدها يوسف علشان اسراء دي فوق الاحترام بكتير فشخ و**** .. بس خدت منه الموبايل وقعدت اقلب فالصور اشوف حاجة مميزه ف المكان الي متصوره فيه او اي حاجة لقيت انها زي م يكون متصوره غصب عنها) يوسف
يوسف : ايه عرفت حاجة ؟
انا : اختك محترمة زي م هي وكل الي ف دماغك غلط والصور دي متصوراها غصب عنها ودة باين من عينها ودموعها
يوسف : يعني يصقر ايه الي يخليها تروح لواحد وبعدين تعيط !!!
انا : (مش عارف ارد)
يوسف : مصيبه يصقر مش عارف اعمل ايه
انا : هتتحل يصحبي متقلقش (كلمت عبدالرحمن روحتله البيت وقولت ليوسف هروح اشوفلها حل وانت متعملش حاجة لحد م ارجعلك وبعد السلامات مع عبدالرحمن وكدة اديته الرقم وخليته يركب الموبايل الي فيه الخط دة ومسحت كل الصور من عليه وحددلي مكانه وروحت رايح ع المكان الي كان شقه ف بُرج خبطت فتحلي واحد اكبر مني شكله ٢٣ سنه او ٢٤ بشرته بيضه وعينه عسلي وشعره مدي ع البُني كدة والمفروض ان شكله ابن ناس من لبسه ووشه)
انا : دي شقة دكتور مصطفي (اي اسم انا بس بجس نبضه وبعرف اذا كان معاه حد ولا لا وعايز اشوف شكله)
هو : لا العنوان غلط
انا : متعرفش هي فين طيب ؟
هو : لا و**** معرفش
انا : طيب تسلم (ونزلت واتصلت ب يوسف يجيلي ف المكان الي انا فيه وجه) الخط الي اتبعتله منه الصور مكانه فوق ف الدور الخامس بس الواد شكله كبير مش من سننا ولا من سن اسراء ففي حاجة غلط
يوسف : تعال بس نطلع وبعدين نشوف الحاجة الغلط (وطلع قدامي جري)
انا : (طلعت وراه لحد م وصلنا)
يوسف : (رن الجرس وفتحله الواد وزي م يكون اتخض اول م شافه قام يوسف من غير م يفكر بقي ب ايده ورجله ف اي مكان ف جسم الواد ونيمه ع الارض ونام فوقيه ومش مخلي الواد شايف قدامه)
الواد : ااااههه اوعي يبن المتناكة
يوسف : دة انا هطلع روحك ف ايدي يبن الشرموطة
انا : (قفلت الباب وشديت يوسف قومته) اهدي علشان نعرف الصور جتله ازاي
الواد : ااهه جت ازاي ايه م واضحه اختك شرموطة ي يوسف
انا : (شديت يوسف الي كان رايح يضربه ودورت ع دبابيس ف الشقة ولقيت وقولت ليوسف يمسكه كويس ومسكت ايد الواد) هاالصور جتلك ازاي
الواد : م قولتلك شرموطة
انا : (حطيت دبوس تحت ضوافره)
الواد : اااااااههههه
انا : ها الصور جتلك ازاي ؟
الواد : اااههه سيبني وهقولك هقولككك
انا : انطق يكسمك وخلص
الواد : اااهه حاضر .. صحبتها رانيا الي خلتني اصورها
يوسف : يبنت الشرموطة يرانيا .. (ضربه ف وشه) طب إحكي يكسمك إحكي
((فلاش باك))
(اسراء قاعدة ف البيت وبتكلم رانيا ع الواتس)
رانيا : طب بقولك ايه
اسراء : ايه
رانيا : م تيجي تقعدي معايا بابا وماما ف الشغل وهيجو ب الليل وقاعده زي المطلقه هههه
اسراء : ههههه احسن برضو كدة كدة عايزه اطلع هلبس واقول ل ماما واجيلك
رانيا : اشطا
(عند رانيا ف البيت قاعدة مع الواد دة)
الشخص : اووبباا حلو نييك كدة
رانيا : عملتلك الي عايزو اهو هتتقدملي امتي ؟
الشخص : (ف نفسه : ف حلمك) اخد حقي من اسراء وتاني يوم ابقي مع بباكي ف البيت (هو كان بيتلزق ف اسراء ويدخلها من كل مكان ع السوشيال وهي تنفضله لحد م راح قال لصاحباتها ان اسراء هتموت عليه وهو منفضلها ع الاخر واسراء عرفت فراحت طلعت كل الاسكرينات وهو بيبعتلها وهي بتنفضله وتهزقه وصحباتها وصحابه فضلو بتريقو عليه)
رانيا : هنشوف يحبيبي هنشوف
(شويه واسراء جت والواد إستخبي)
رانيا : خشي يستي قاعدة من الصبح عامله زي الضفدعة كدة ههههه
اسراء : (دخلت وقعدت) ههههه شكلك ضفدعة مطلقه فعلاً هه
رانيا : هههههه استني اجبلك عصير ونروق القعده
اسراء : ماشي
رانيا : (دخلت المطبخ وحطت منوم بنسبه خفيفة ف العصير زي م قالها الواد الي معاها وطلعت حطته قدام اسراء وخدت هيالكُبايه التانيه وبتشرب) إشربي بالهنا
اسراء : (خدت العصير وبتشرب) يسلام انا شوية عصير عنب ههههه
رانيا : هههه عيب عليك من ايدي
اسراء : ههه تسلمي ايدك
رانيا : حببتي
اسراء : (بدأت تغيب) اهه مصدعه جامد
رانيا : ايه دة ليه كدة
اسراء : مش عارفه مره واحدة كدة (وبتغيب ع الآخر خلاص)
رانيا : اجبلك مُسكن ولا حاجة ؟
اسراء : هات.. (ونامت ع الكنبة قبل م تكمل الكلمة)
رانيا : (بتتأكد) إسراء ؟ يبت ؟ .. (بقلق) تعال اتنيل اعمل الي هتعمله علشان نخلص ونمشي المصيبه دي
الواد : (جه وقلعها كل هدومها ووقف يبص ع جسمها وبيدعك ف بتاعه)
رانيا : لا يروح امك انت مش هتنام غير معايا بدال م الغي الاتفاق دة وافوقها واضرب ب الصوت الم عليك الناس اقول حرامي داخل البيت وبيتهجم علينا
الواد : خلاص يستي خلاص انا بدعكه بس
رانيا : ايوه كدة إتعدل متنساش نفسك
الواد : حاضر .. هاتي موبايلي من جوا
رانيا : (دخلت تحيب الموبايل)
الواد : (ف نفسه : لا م انا ع الاقل هخطف بوسه من شفايفها مش يبقي البطل دة نايم قدامي ومعملش حاجة وقام مميل ع شفايفها فضل يمص فيها)
رانيا : (جت قامت ضرباه ع ضهره) يحيوان قولتلك انسي و**** افرج عليك الناس
الواد : خلاص اوعي ابو شكلك
اسراء : (بدات تفوق كدة شويه) اااهه
رانيا : (اتجننت) يلهوي هتفوق وتفضحنا صورها وخلص وارميها برا هنتفضح يلهوي
الواد : (اتخض هو كمان) اصبري طيب وبطلي تنطيط علشان صوتك الي صحاها
اسراء : (الي حداً ما فاقت بتبص لقيتهم ف وشها وهي عريانه) حسين !!! انا ايه الي قلعني كدة !!! (وبتحط ايدها ع جسمها تغطيه)
حسين : (بيرفع الموبايل وفتح الكاميرا وعمال يصور فيها) دة انا هفشخك وهفضحك يشرموطة
اسراء : (هتصرخ)
حسين : (بيصور فيديو وصور) صرخي الي هيجي هنقوله شرموطة كانت جايه تتناك لما صورتها صرخت وهيشوفوكي قالعه وهتتفضحي اكتر م انا هفضحك
اسراء : (بتعيط كتير نيك) يزباله وانتي يرانيا بتعملي فيا كدة يوسخه ف صحبتك يزباله يلعن ابو اليوم الي عرفتك فيه وقولت عليكي صحبتي (وبتعيط جامد)
رانيا : (واقفه وراه ومش بتتكلم)
حسين : (رمالها هدومها) دلوقت تقدري تلبسي وتمشي وإستني مني اني احطك ع قنوات التليفزيون
اسراء : (منهاره م العياط ولبست وطالعة من الشقة بتبص لرانيا) مفكراه هياخدك يعبيطة ؟ (ومشيت روحت البيت)
(حسين ف ٤ كُليه حقوق وصفته قبل كدة .. رانيا قد اسراء حوالي ١٦٠ سانتي جسمها زي منه فضالي بس بزازها اصغر سيكا وبشرتها بيضه وعينها عسلي فاتح وشعرها بُني وبتحب حسين دة نيك)
((عودة م الفلاش باك))
يوسف : (نزل ف الواد تلطيش وضرب) يولاد الحرام يولاد الوسخة اختي انا تعملوا فيها كدة يبن الوسخة علشان طلعت محترمة ومرضتش تكلم واحد معرص زيك تصورها يخول يعرص
انا : (شديته من عليه) إروق انت إطمنت ان اختك اي م هي بنفس الصورة الي نعرفها فيها محترمة زي م قولتلك إروق بقي ع دةوهنظبطو متخفش (روحت ل حسين طلعت من جيبي المفاتيح وانا حاطط ف الميداليه مقص صغير بس مسننه فشخ قولت ليوسف يثبت ايده ونصه الي من فوق كويس ونزلته البنطلون طلعت بتاعه)
حسين : هتعمل ايه هتعمل ايييههه
انا : (حطيت بتاعه بين المقص وهو عمال يتحرك برجله) إثبت بقي اي المقص مسسن اكتر من السكينه اي حركة غلط كدة او كدة هتلاقي زبك وقع ع الارض
حسين : طب انت عايز ايه ابعده عني ي يوسف وانا همسح الصور و**** ولا اكن حصلت حاجة
انا : لا سيبك من يوسف خليك معايا .. (ودوست بالمقص ع بتاعه شويه) قولي كدة زي الشاطر حد يعرف الحوار دة غيرك انت ورانيا ؟
حسين : اقسم ب** لا و محدش يعرف و** انا وهي بس محدش تاني يعرف بس شيل المقص دة
انا : والصور موجودة ف مكان تاني غير ع الموبايل دة؟
(صحبي انا عارف انك هتسأل ليه معرفتش ف صور تاني ولا لا وانا راكب الموبايل بس حطيت احتمال ان الخط دة جديد وهو ممكن يكون حاطه ف موبايل جديد غير بتاعه ويكون حاطط الصور ع موبايله او باعتها لحد من ع موبايله هو مش الموبايل الجديد)
حسين : ع اللاب ع الترابيزه اهو وع الموبايل الي فوقيه بس و**** مفيش اي صور ف اي مكان تاني (زي م اتوقعت الموبايل والخط جُداد والصور ع موبايله الاساسي وع اللاب كمان)
انا : (دوست ع بتاعه بالمقص اجمد شويه) ورانيا مش معاها صور ؟
حسين : ااهه اقسم ب**** ما فيه صور تاني مع اي حد ولا ف اي مكان تاني غير الي قولتهولك ااهه
انا : (قومت وروحت جايب الموبايل واللاب كسرتهم قدامه ١٠٠ حته) رنلي ع رانيا وقولها تيجي يكسمك يلا
بس الجزء التالت خلص وطول م انت بتكمل لحد هنا فإنت تعرف نفسك إنك واخد ميدالية الروقان ?? نتقابل الجزء الجاي ??
اخواتنا الي ف الكومنتات الي متابعين ?? إنجوي يرجالة??
الجزء الرابع :
انا : رنلي ع رانيا وقولها تيجي يكسمك يلا
حسين : ليه ؟
انا : (خبطته برجلي ف بتاعه) إتصل وخلص يمتناك انت لسه هتسأل
حسين : ااااههه م انت كسرت الموبايلين اتصل منيين
انا : فاتت عليا دي استني (طلعت الخط من موبايله الي بقي عباره عن قطع وكنت بدور ع الخط بينهم وحطيته مكان خطي) يلا يكسمك رن يلا
حسين : حاضر (ورن عليها ردت)
رانيا : الو
حسين : ايوه فينك ؟
رانيا : ف البيت ليه ؟
حسين : قاعد ف الشقه الي بنتقابل فيها وزهقان م تيجي نقعد شويه
رانيا : لا يحبيبي لما تيجي لبابا علشان مش كل مره اجي ادلعك وتقولي هاجي
انا : (شاورتله انه يكمل ويقنعها تيجي)
حسين : يبت تعالي انا متصل بيكي اساساً انهارده علشان الحوار دة وجايبلك حاجة ف البيت هتعجبك فشخ
رانيا : ايه دة بجد ؟ عارف لو كنت بتجُر رجلي علشان اجيلك هنفخك
حسين : تعالي واحكمي
رانيا : ماشي هلبس واقولهم نازله مع صحبتي واجيلك
حسين : ماشي (وقفل)
انا : (شديت منه الموبايل) جدع يعرص جدع
يوسف : (ف ودني) ناوي ع ايه
انا : إروق وهخليهم يعملوا فيديو بورن مع بعض يتصدر pornhup يبقو بورن ستارز
حسين : انا لو طلعت من هنا هخليكو تشوفو ايام سودة انتو متعرفوش ابويا مين فخدو حقكو وإعملوا الي انتو عايزينه قبل متمشو وتسبونا
انا : يراجل متشلش همنا احنا كدة كدة عايشين ف الايام السودة من زمان قول ل ابوك اياً كان مين قوله صقر سليم ابو العز ناكني ف افكاري وساكن ف .. ولا اقولك ؟ قوله صقر سليم ابو العز وهو يسأل ع سليم ابو العز وهيعرف هو ساكن فين كدة كدة لوحده طول م انت ابوك حته تقيله ف البلد كدة
حسين : إتريق لحد م هنيكك بس استني
انا : مستنيك يحبيب ءلبي (بصيت ليوسف) بقولك ايه .. استني ع سلم الدور الي فوقينا علشان اول م تيجي هيفتحلها ب وشه الي دايس عليه قطر دة هتقلق وممكن تنزل تجري ع السلم اول م تيجي وتخبط تيجي من وراها تحط ايدك ع بوقها وتدخلها
يوسف : ماشي (وطلع)
حسين : (ف نفسه : مين صقر ابن المتناكة الي دماغه سيقاه ده ومفكر نفسه نص البلد)
(بعد شويه رانيا جت وزي م إتوقعت إتخضت لما شافت وش حسين لما فتحلها جه يوسف من وراها حط ايده ع بوقها وكتفها ودخلها الشقة وقفل الباب)
رانيا : انتو مين اوعي كدة سيبني هلم عليكو الناس وهفضحكو .. ايه دة يحسين مين دول
انا :سيبها تصرخ ي يوسف وتلم الناس هنقول كنا طالعين لواحد قريبنا ف الدور الي فوق لقينا المعلم زانق الشرموطة مش مستني يدخل بيها الشقة وعمال هاتك يدعك وبوس وتقفيش اول م شافنا فتح الشقة ودخل يجري فقولنا نشوف ف ايه بنخبط فتحو ببص ف ايدهم ملقتش دِبل روحنا ماسكينهم الي مركبين العماره كلها قرون وهنسلمهم ل المركز دلوقت
رانيا : (يوسف سابها بس هي سكتت وإتمسمرت مكانها لانها مكانتش شايفه وش يوسف وهو ماسكها من ورا اول م سابها بصت وراها وفهمت انه عرف كل حاجة) يو يو يوسف!
يوسف : (نفضها قلم ظُباطي كان هيوقع عينها)
انا : ع الهادي يحبيب اخوك كدة هتتعبها ودي لسه التعب جايلها ف الطريق
رانيا : (ماسكه وشها وبتعيط) انتو عايزين ايه
انا : يشرموطة بتبيعي صحبتك وشرف صحبتك علشان دة ؟ (ودايس ع حسين برجلي وروحت مشغل الشاشه الي عنده فالبيت ووصلتها ع الموبايل) استني طيب انا هوريكي حاجة إتش دي جامدة دلوقت (وشغلت فيديو ع الشاشه)
رانيا : (جسمها سقع وبقت دموعها تنزل من غير م تدوس ع عنيها ولا تحركها بتنزل دموع بس)
يوسف : (ع وشه نظرة شماته)
((الفيديو عباره عن رانيا مع حسين من اول م دخلوا من الاوضه لحد م هي قعدت تتنطط ع زب حسين وبتتآوه وجابهم ف طيزها ولبسو وطلعو ودة كان ع الموبايل الجديد برضو مع صور اسراء))
حسين : (ع وشه خوف الدنيا والآخره علشان مكنش يفتكر ان الفيديو دة معايا)
انا : ف حد بيصور مراته ب كاميرا إتش دي حاططهالها مخصوص ف الحيطة يرانيا ي الي بعتي صحبتك علشانه؟
رانيا : (مفيش رد)
انا : لا بس طالع ووشك بدر منور ياد يسحس ممثل بورن ع الكيف
حسين : عايز ايه وادهولك؟
انا : لا انا كدة كدة هاخد الي عايزه واعمل الي عايزه (بصيت ليوسف الي كان جنب رانيا وشمتان فيها) قلع البورن ستار بتاعتنا الجميلة
رانيا : (رجعت لورا ومسكت ف هدومها وبتعيط) إبععدد
يوسف : يلا يكسمك احنا هنعيط هنا ؟
انا : لا خلاص متتعبش نفسك هي هتقلع لوحدها (وروحت فاتح سفاري من ع الموبايل وجبت XVideos انا عامل عليه اكونت وقومت حاطط الفيديو عليه وكل دة معروض ع الشاشة وهدوس ع الشير) ها هتقلعي ولا نشير ؟
رانيا : (جت تجري تحت رجلي وتمسك فيها وتعيط) والنبي م تعملها ابوس رجلك اعتبرني اختك اعتبرني اي واحدة بتعطف عليها وحياة امك وحياة حبايبك م اعمل حاجة
انا : (شديت منها رجلي لورا) يستي اوعي انتي هتشحتي ع يتامه؟ إقلعي وخلصي
رانيا : (بقِلة حيله ودموعها مغرقه وشها) حاضر (وبتقلع)
انا : يلا يسحس يحبيبي يلا يجوني سينس هركبك التريند إقلع يلا
حسين : قولتلك خد الي عايزه وامشي عايز ايه ؟ فلوس ؟ دهب ؟ عايز ايه
يوسف : (خبطه بونيتين) لا عايزك تقلع
انا : (بكلم يوسف) يسطا إروق كدة مش هيبقي وشه حلو ف الفيديو والناس مش هتتفرج (ببص ع رانيا الي قلعت خالص) ولا لا هيتفرجو دة هيتصور مع شرموطة رايقة
رانيا : (بتبصلي بصعبانيه فشخ انا بهيج م البصات دي ومخبيه جسمها ب ايدها وتعيط)
يوسف : شرموطة زباله فعلاً هتجيب ڤيوز كتير
انا : (ضربته برجلي) يلا يسحس متتعبناش
حسين : اااهه ماشي ماشي هوريكو (وبيقلع)
انا : ابقي وريني كويس نظري ضعيف ومركب نضاره ف البيت يحيلتها
حسين : (قلع وبتاعه وقف ع رانيا زي م بتاعي وقف عليها برضو)
انا : اووبباا دة هاج وهيبقي جوني سينس دلوقت .. بس للأسف انا هخليك مايكل فيغاس (مايكل فيغاس دة ممثل بورنو بينيك ويتناك خرم طيزه اوسع من خرم مايا خليفه تقريباً?)
كلهم : (بصولي بعدم فهم)
انا : هههه هتعرفو دلوقت .. يوسف كاميرتك الجميلة يلا
يوسف : (فتح الموبايل بتاعه وبيصور فيديو)
انا : نزلي ايدك من ع جسمك يكسمك بدال م اشيرك وامسحي دموعك
رانيا : (بقِلة حيله نزلت ايدها وبتسمح دموعها ولسه بتعيط)
انا : لا كسم دي شغلانة اقفل يعم يوسف انا اشيرهم بالفيديو الي معايا ويلا نمشي
رانيا : خلاص خلاص و**** اهم (وبتمسح دموعها بتحاول متعيطش)
انا : (شغلت فيديو ل مايكل فيغاس بس وهو مع واحدة عماله تبعبصه وتضربه ع طيزه ع الشاشه) يلا عايز اشوف زي الي فالفيديو دة دلوقت
حسين : انت عبيط ولا ايه دة انت عبيط بجد بلا تشوف زي الي ف الفيديو
رانيا : (تقريباً ف صدمه)
انا : م انا لو عبطني ساقني هشيرك وولا ابوك الي فرحان بيه ولا امك الشرموطة هتقدر تمسح الفيديو وعبال م تمسحوه يكون الشباب نزلته عندهم انت عارف الشباب تعبانه ودة فيديو مصري ب كواليتي رايقة ودي حاجة مش موجود منها كتير .. يلا يكوكو يلا إبدؤها زيهم كدة ب بوس وبعد كدة الشرموطة تلِفك وتشوف شغلها
(الاتنين قربو ع بعض ورجلهم مش شيلاهم ويوسف بيصور والبت رانيا جسمها حلو نيك وبيضه انا زبي موقفش عليها غير لما قلعت خساره الحلاوه ف الشرمطة .. قعدو يبوسو ف شفايف بعض ف الاول كدة بوس ٣ ابتدائي)
انا : لا يكسمك انا عايز من البوس الي ف الفيديو الي شغلتهولك وانتي بتتنطي ع زبه يرخيصه وحطي ايدك ع زبه ادعكيه وانت ادعك كسها
رانيا : (هتعيط وماسكة نفسها ب العافيه م الخوف)
(رانيا حطت ايدها ع زبه ولعبت فيه وهو فضل يدعك ف كسها وبيمصو ف شفايف بعض وهو سخن وهي بتحاول متسخنش وتمنع نفسها انها تهيج)
يوسف : سيبي نفسك يشرموطة سيبي نفسك ل الشرمطة اهو دي آخرة الشرمطة .. ادعكلها جامد يمعرص وهيجها خليك دكر مره ف حياتك
حسين : (بقي بيدعك كسها جامد فشخ وبسرعة وهو خلاص سخن ومش ف دماغه انه بيتصور وبياكل ف شفايفها)
رانيا : (سخنت بقي وبقت تطلع آهات وهي بتمص شفايف حسين ورجلها مبقتش شيلاها وحطت ايدها ع رقبته تسند عليه) آآآهه ااممموواااههح آآآهه
انا : يلا يشرموطة حطي ايدك التانية ع خُرمه من ورا ولاعبي خُرمه
رانيا : (بقت تدخل حته من صوباعها وتخرجه وتكرر الحركه)
حسين : (من الدعك ف زبه وصوباع رانيا الي بيدخل ف طيزه بقي يطلع آهات هو كمان والحوار شكله عجبه)
انا : يلا يسحس لفي علشان تتفتحي
رانيا : (لفته وبقت تمص ف رقبته وتدعك زبه وهي من وراه وبتدخل صوباعها فيه)
انا : (هسخنها عليه) إفلقي طيزه المعرص الي قالك هتجوزك وخلاكي تخوني صحبتك وهو السبب ف انك بتتصوري وهتتفضحي يهايجة يمعرصة
رانيا : (سمعت كدة وبقيت تبعبصه ب غِل مع هيجان ودعك ف زبه وكسها مش مبطل عمال ينزل لوحده)
حسين : (صوته عِلي وبقي يصوت وبراحة وكفايه ومش قادر لحد م جابهم وكان هيقع ع الارض مش شايل نفسه)
انا : لا انزل انزل ع الارض كدة كدة انا هنزلك .. وانتي كمان جنبه ع رُكبكو ونضفو الارض من الي عملتوه ع الارض (صحبي اناسادي فشخ ? وبحب اهين الي معايا نيك خصوصاً لو بنيك ومغلول منه زي دول مش بنيكهم بس مغلول منهم?)
رانيا : (فاقت وبتبصلي ب صعبانيه تاني) كفايه علشان خاطري
انا : كسمك انا اعرفك منين انا علشان يبقالك خاطر ؟ يلا يشرموطة
(نزلو الاتنين وبقو يلحسو لبنهم ويبلعوه خليتهم ينضفو الارض حرفياً ووقفو)
انا : يلا البس يخول انت وهي .. اقفل الكاميرا ي يوسف خلاص عملنا كل الي ف نفسنا (قربت ع رانيا وهي بتلبس وبتعيط وبصيت ف عينها جامد) انتي عارفه لولا شرموطة كنت سحلت كسمك تحت زبي بس مليش ف الشراميط الي فيهم ريحة لبن من حد قبلي للأسف .. ممكن ف مره ابقي اجيبك امارس عليكي ميولي اهين فيكي شويه كدة من غير م المسك بتاعي بدال م تتجسيه اصل الشراميط دول بيبقو ماشين بنجاسة ع الارض (ومسكت بزتها كدة دوست عليها وإبتسمتلها وخدت يوسف وهطلع) ها يسحس فاكر اسمي الي هتقوله لباب ؟ صقر سليم ابو العز ماشي ؟ متنساش ها (وخدت يوسف ونزلنا)
يوسف : (ساكت طول م احنا ماشين مش عارف يقول ايه)
انا : ايه يعمي مالك بوقك مسدود ليه
يوسف : مش عارف اقولك ايه بصراحة ولا ايه
انا : ولا حاجة يعم مفيش بينا الكلام دة
يوسف : تسلم يخويا و**** العيش والملح الي كلناه مع بعض مكنش ع الفاضي
انا : (بفُكه) ليه يمعرص وانت ف الاول كنت مفكره ع الفاضي ؟
يوسف : لا يعم مش كدة
انا : حصل خير يسطا احنا اخوات واختك زي اختي يعني انا لو مكنتش عملت كدة كنت ابقي عرص ع اختي .. بس ف عتب عليكم ف البيت وخصوصاً انت
يوسف : ازاي
انا : حسين قال ان الموضوع دة من كام يوم ازاي يسطا متلاحظش ان البت معاك ف البيت ومتغيره اكيد مثلاً كانت قاعدة ع طول بتعيط او قاعدة بتاكل كل فين وفين حتي لو بصيت ف عينها كنت تعرف اصل دي مصيبه ب النسبالها ان حد منكم يعرف يقتلها وسمعتها تتفضح
يوسف : فعلاً كانت متغيره بس انا محطتش ف بالي
انا : لا يصحبي معلش ف الكلام بس اختك بتكبر دلوقت وف ولاد كتير هيحومو حواليها زي اي بنت وهتتعرف ع اشكال جديده وبص ابن الوسخة الي لسه ماشيين من عنده رابعة كُليه وبص كان عايز يكلم واحدة عندها كام سنه .. انا مش بشكك ف اختك ع فكره انا ف اول الحوار خالص لما ورتني الصور قولتلك اختك زي م هي محترمة ودة باين انه غصب عنها انا مش بشكك فيها انا بقولك صاحبها إسالها عملتي ايه كدة ب لطافه مش ب امر قولها اليوم كان حلو مثلاً قعدتي مع مين من صحابك كدة يعني
يوسف : درس و**** والواحد إتعلم منه انه يحاوط ع اخواته عمرهم كله
انا : إتصل بيها قولها تيجي البيت عندك دلوقت
يوسف : إشمعنا
انا : إسمع كلامي .. ولما تيجي البيت متتكلمش معاها سيبني اتكلم دة لو انت موافق يعني
يوسف : طيب (كلمها وقالها تعالي وخافت وركبها خبطت ف بعض وقالت ل ابوها وامها ان يوسف عايزها علشان عايز ياكل وقاله دة بيتدلع وهزروا وبتاع وقالولوها روحي ومشيت)
(عند رانيا وحسين)
رانيا : (بتعيط انت انسان قذر وزباله وخنزير ومفيش اوسخ منك واهو الواد خلاك ست زينا وتستاهل كل الي يحصل فيك وانا استاهل اكتر منك علشان سلمت نفسي ودماغي وعقلي لحد زيك وحقيقي الحمد**** انك مجتش تتقدم ولا نيله بدال م كنت البسك يحيوان يزباله (وسابته وطلعت)
حسين : (قعد يعيط بسبب الي خليت رانيا تعمله فيه وانه إتكسر وعينه إتكسرت وفوق كدة متصور وهو بيحصل فيه كدة .. فنفسه : ماشي يصقر يبن العرص وحياة امك لاهبكيها عليك واخليها تلف تدور عليك)
(عندي انا ويوسف ف بيته)
(اسراء جت وبتفتح الباب)
اسراء : (داخله وشها مخطوف ورجلها مش شيلاها) ايه يبني ف ايه
انا : اقعدي ي اسراء مفيش حاجة
اسراء : (الخوف فشخها الي هو اخويا ساكت وصقر بيرد يبقي مصيبه وراحت قعدت) اومال ف ايه
انا : انا ويوسف عرفنا موضوع حسين و…
اسراء : (لسه هكمل لقيتها بتعيط وتبص ليوسف) و** العظيم صحبتي الي باعتني انا مروحتش لحد ولا عملت اي حاجة يوسف و** **** اموت دلوقت لو بكدب و****
يوسف : (مش بيتكلم)
انا : يبنتي إهدي الموضوع خلص انا بقولك علشان تبقي عارفه وتريحي بالك بدال م انتي قاعده بقالك كام يوم ف قلق وعياط وقرف (وطلعت مناديل من جيبي) خدي امسحي وشك وإهدي كدة مفيش حاجة
اسراء : (هديت شويه لما لقيت يوسف هادي ولقيتني بقولها الموضوع خلص ومسحت دموعها)
انا : جاي ف دماغك ان طول م الموضوع خلص صقر بيكلمني ليه وليه ميكلمنيش اخويا وصقر عايز يقول ايه مش كدة ؟ بصي يستي انا الي بكلمك مش يوسف علشان يوسف كلامه الي هيطلعه من بوقه ممكن يطلعه ب عصبيه وبتاع واحنا مش عايزينكدة هو غصب عنه هو قاعد لقي صور اخته اتبعتتله ع الموبايل هيعمل ايه الراجل حتي بعد م عرف ان الموضوع غصب عن اختهوبعد م خد حقه تالت ومتلت من حسين دة برضو دمه بيغلي انتي عارفه بيحبك ازاي وانا إستأذنت منه اني اقولك البوقين دول
اسراء : (بدأت تدمع تاني كدة وبتبصله)
يوسف : (باصصلها وساكت)
انا : والكلام الي صقر عايز يقوله كالآتي .. انتي دلوقت مش صغيره ي اسراء وهتقابلي ١٠٠ واحد زي حسين دة ف حياتك و١٠٠ واحد زي رانيا دي ف حياتك وناس اوسخ واوسخ يعني بنقول الحمد**** انها جت ع صور معملوش فيكي حاجة وحشة لاقدر **** فالقصد انك تصاحبي اخوكي ابوه انتو بتضحكو وتهزرو زي الصحاب بس كان المفروض تحكيله ع الموضوع دةويتصرف هو بدال م يتفاجأ زي كدة
اسراء : (وهي بتعيط) يعني لو كنت قولتلك انهم عملو كدة غصب عني وان اختك اتصورت عريانه غصب عنها كنت هتصدقني ولا هتبهدلني ومش بعيد ترميني من فوق ؟
يوسف : (مفيش رد)
انا : لا لو فكر بعقله يصدقك لو عقله كلمو وقاله لا اختك كلامها صح وهي فعلاً متعملش كدة بمزاجها واختك متربيه احسن تربيه يصدقك عادي ويوسف عقله كبير مش صغير .. وخلاص كدة كدة الموضوع خلص لا ف صور ولا ف حاجة ومتخافيش من حسين دة وتمشي جنبه كدة تتفي ع جنب متنزليش راسك هو الي هيكسرلك راسه وعينه كمان ف الارض علشان اخوكي كسره وجبلك حقك منهم هم الاتنين ركزي ف الثانويه الي هتدخليها ومتركزيش ف حاجة تاني وان شاء ** ** معاكي ويكرمك .. هطير انا بقي واسيبكو (ودوست ع وِرك يوسف ب ايدي وهو جنبي الي هو اشاره انه ميتغاباش البت مش ناقصه وقايم طالع)
اسراء : شكراً يصقر
انا : مفيش بينا شكراً اخت يوسف هي اختي (بفُك الجو) دة انا واكل ف بيتكو اكتر م واكل عندي ههه سلام يجو
اسراء : (إبتسمت)
يوسف : سلام يصقر
(عند اسراء ويوسف)
(صمت ماشي ف المكان كسرت الصمت دة اسراء)
اسراء : (عينها هتدمع) هتفضل ساكت ؟
يوسف : مقولتليش ليه م الاول ؟
اسراء : كنت هتصدقني؟
يوسف : ايوه .. ولو مكنتش هصدقك واجب عليكي تقوليلي برضو بدال م ابقي قاعد الاقي الصور جت فجأه كدة
اسراء : (بتدمع) انا آسفه
يوسف : (قام ناحيتها وحضنها وبعدين باسها ع راسها ومسح دموعها) اي حاجة تحصل مهما كانت ي اسراء تقوليهالي علشان يبقي عندي عِلم بيها اياً كانت إتفقنا ؟
اسراء : (إبتسمت) إتفقنا
(انا روحت البيت كانت الساعة جت ٩ الليل وقعدت العب ببجي شويه مع ناس ملهومش دور معانا ف القصة وإتبضنت افتح الواتس علشان كل واحد هيقولي كاريزما ومش بترد م الصبح ومش عارف ايه وخصوصاً رباب الي بعتتلي فوق العشرين مسدج عايزه تعرف حازم خد رقمي وقالي ايه وانا مفييش دماغ بعد دة كله بصراحة بعد كل الي حصل انهاردة وإتفرجت ع فيلمBig Brother وخلصته وقولت هنام وقعدت افكر ف حوارات انهارده كالعادة العقل بيشتغل تفكير عند النوم .. ف نفسي : لا بس الحمد**** اسراء مطلعتش شمال .. مش عارف مبسوط ليه بس مبسوط .. مش عارف كدة بحس من ناحيتها ب حاجة تشد كدة او انا بتمنيك ع نفسي مش عارف .. اقعد يعم دي اخت صحبك خف حبرشة متبقاش عرص .. ونمت وصحيت ع الساعة ٢ كدة اتغديت معاهم وقعدت شويه واستحميت ونزلت روحت قعدت مع صحابي ف الكافيه مع خالد ومحمد وسيف وبنلعب دومنه وانا ومحمد مع بعض وكلهم ف سني)
(خالد جسمه رياضي شويه بشره بيضه حوالي ١٧٨ سانتي وعينه بُني محروق)
(محمد جسمه فيه دهون سيكا بشره بيضه حوالي ١٦٩ سانتي وعينه عسلي)
(سيف جسمه عادي بشره بيضه حوالي ١٧٥ سانتي وعينه بُني فاتح)
انا : طب هات البفه الي ف ايدك علشان انا دومنه خلاص
خالد : اهو
انا خبطت الورقة الي ف ايدي ع الخشبه بتاعة الدومنه وقعت الدومنه ? عارف انت لما تبقي مغلول ومستني تفوز) خد يلا منك ليه حاسب ع المشاريب ومتلعبش قصادي تاني عععااا هههههه
محمد : (بيضحك ومنشكح ع الآخر) ههههههههههه اسد اللهم لا حسد
سيف : خلاص اقعد يبن العبيطة هتفرج علينا الناس
انا : م يتفرجو انت مش كنت عمال تقولي هشيلك وتقل جيبك وخفف جيبك يعيل يطيز هههههه
خالد : هههه خلصانه يصحبي انهارده عندي بكره عندك
انا : لما يجي بكره ابقي يحلها **** يحبيب اخوك ههههه
خالد : ههههه حقك
محمد : (بيظيط) دي عيال ضعيفه يعم صقر هههههه
انا : (لسه هتكلم وبعلي صوتي)
صوت شخص : خفض حِسك يكودنه (يغبي)
انا : (برفع وشي ببص اشوف مين .. برقت كدة م الشخص الي قدامي الي بشبه عليه وعمال باصصله وساكت مش بنطق)
خالد : (قامله) مين الشبح ؟
محمد : (بيكلمني) تعرفه ده
انا : (ساكت بس بجمع الحوار ف دماغي)
الشخص : (بيتكلم عادي وحط ايده ع كتف خالد) شبح؟ طب اقعد يشبح جدع حبيبي
سيف : (قام من مكانه هيمسك ف الشخص دة)
انا : (شديت سيف قعدته وقومت وقفت قدام الشخص)
محمد : ايه يعمي انت خرست ولا ايه مين ابن الوسخ…
انا : (قاطعته) اكتم ثانيه (بكلم الشخص) م انت لو الشخص الي ف دماغي الي انا مش مستوعبه دة فأنا هنيكك
الشخص : لا هو الي ف دماغك يبن العبيطة
والجزء الرابع خلص وانا عجبتني حوار القفلات البضان دة بصراحة يرجالة وهعمله كتير ?? خمنو بقي الشخص دة مين لحد م نتقابل الجزء الجاي ??
الناس كلها قالت عدنان وهو دياب??? طب إنجوي ب الي جاي ??
الجزء الخامس :
انا : (خدته بالحضن) يخربيت امك يدياب يراجل عامل ايه
خالد وسيف ومحمد : (بيبصو لبعض مش فاهمين)
دياب : الحمد**** يعم حمدلله ع سلامة وصول الذاكره
انا : هههههه اقعد يراجل اقعد
دياب : (قعد)
انا : هات كانز يصابر
(صابر صاحب الكافيه اكبر مننا ٢٦سنه قمحي وجسمه عادي حوالي ١٧٨ سانتي عينه عسلي)
دياب : لا يعم هات قهوه فرنساوي
انا : هات قهوه فرنساوي يصابر (بكلم دياب) ولو عايز ستيلا نجبلك يجدع ههههه
دياب : هههههه حبيبي يعم .. اخبارك ايه
انا : الحمد**** بخير انت ايه دنيتك وعرفت انا هنا منين؟
دياب : هقولك واحنا طالعين .. لا بس الشباب دمهم سُخن هههه
انا : عيب عليك انت عارف اخوك صقر ميصاحبش غير السُخنين .. اعرفك .. دة محمد ودة خالد ودة سيف (بكلمهم هم) ودة دياب يرجالة عشرة عمر طويله نيك
محمد : ع راسنا يغالي
خالد : (بيبصله بقرف وبيقول ف نفسه : بقي انت دياب بتاع ٣ اعدادي)
(خالد م النوع الي مبيحبش حد يحب حد اكتر منه يعني عايز يكون اكتر شخص محبوب مني واكتر شخص محبوب من محمد واكتر شخص محبوب من سيف واكتر شخص محبوب من الكل وشغل الحيضانين دة اكيد عارفه انت يصحبي وبتواجه الي زيهف حياتك)
سيف : نورتنا يعمنا
دياب : تسلمولي برجاله **** يعزكم .. (بيبص لخالد) بس صحبك شكله مدايق
خالد : لا يغالي ادايق من ايه دة انت حبيب صقر وحبيب صقر حبيبنا
انا : تسلم يخالد
(صابر جاب القهوه وشربها وقعدنا نتكلم شويه ف الدنيا وكدة بس قومنا قعدنا ع جنب علشان الشباب كانت هتلعب دومنه)
(عند الشباب وهم بيلعبو)
محمد : ياد يخالد هو دة دياب الي كان بيمشي مع صقر زمان هو وواحد تاني كدة مش فاكر اسمه
خالد : (بيرد وهو مدايق) اه دياب وعدنان
سيف : ايوه اعرف عدنان انا دة بس مليش كلام معاه اعرفه كشكل واسم من زمان
خالد : العب يعم كبر دماغك مش ناقصه بضان
(عندي انا ودياب)
انا : ها عرفت منين اني هنا
دياب : عديت عليك ف البيت القديم الي اعرفه لقيت ابن عمك مصطفي سألته عليك قالي انكو نقلتو ف مكان تاني وخدت العنوان وعديت عليك سلمت ع عم سليم وامك
((فلاش باك لما دياب راح عند ابويا))
دياب : (بيرن الجرس)
ابويا : (فتح) مين
دياب : ايه يدكتور انت الدقن الي طلعتلي نستك شكلي ولا ايه ههههه
ابويا : (إفتكره) دياب؟ بالحضن يراجل (خده ف حضنه وسلم عليه ودخله ف البيت وقعدو) عامل ايه يبني
دياب : الحمد**** يعم سليم و**** وحضرتك عامل ايه ووالدة صقر
ابويا : بخير الحمد**** يحبيبي ليك وحشة و**** انت عارف انت زي صقر عندي
امي : (طلعت شافته سلمت عليه)
دياب : اومال صقر فين كدة
امي : نزل قاعد ف كافيه ******
دياب : طب اروح اروحله انا
ابويا : لا استني لما تاكل
دياب : لسه واكل و**** مش قادر
امي : لا لا هتاكل
دياب : و**** لو كلت تاني مش هقدر اتحرك من هنا ل الباب هههه شويه كدة واجي مع صقر
ابويا : ههه خلاص روح يحبيبي
دياب : (مشي)
((عودة م الفلاش باك))
دياب : بس يسيدي .. انتو نقلتو ليه صح
انا : ولا حاجة يعم حصلت مشاكل بينا وبين العيله وكدة وحوارات بضان
دياب : يلا حصل خير
انا : الحمد**** .. ليك وحشة يراجل و**** مكنتش مصدق اقول هو الي واقف دة ولا مش هو ههههه
دياب : الف سلامه ع الذاكره يعم ههههه .. بقولك صح انت موبايلك مقفول ليه؟
انا : خطي اتقفل يعم خد الجديد
دياب : لا م انا معايا هههه
انا : (باستغراب) ازاي ؟
دياب : رودينا يحبيب اخوك هههه
انا : (باستغراب) انا مش بكلم رودينا وانت عرفتها منين اساساً يملقط ؟
دياب : يعم كانت صاحبة اسراء فمره اسراء قالتلي ان رودينا قالتلها انها بتيجي عندك البيت وتكراش عليك وتكلمك ع الواتس وكدة ولما كنت برن ع رقمك القديم بلاقيه ع طول مقفول انهارده لما وصلت مصر قولت ادخل اكلم اسراء تسال رودينا عليك يمكن تفيد بحاجة
انا : ورودينا معاها رقمي الجديد ؟
دياب : شوفت البت متبعاك ازاي هههههه
انا : ههه سيبك منها يعم .. بتكلم الواد عدنان
دياب : لا برضو موبايله الي معايا مقفول مش عارف اكلمه
انا : (بهزر) حسدو الصحاب ع لمتهم جت الدنيا فرقتهم يصحبي ههههههه
دياب : ههههههههههه لا م انا قاعد هنا مش راجع الكويت تاني
انا : ايه دة بجد ؟
دياب : اه كنت متفق معاهم اني هاخد الكُليه هنا وكدة
انا : طب دة اشطا فشخ يعم (تليفوني رن ببص لقيتها هند كنسلت)
(هند قدي محترمه ملهاش ف اي حاجة وحشة بس ليها كلام مع ولاد بمصطلح الصحوبيه والاخوه وكدة شرتها قمحي فجسم نور ايهاب بس صدرها اكبر سيكا وعينها خضرا وشعرها اسود داكن وناعم)
دياب : م ترد ع حريمك هههه
انا : يعم بلا حريم بلا بتاع دلوقت مش وقتهم
دياب : حبيبي يصقر
انا : يلا يعم ع البيت علشان ابويا مستنيك مش قولتله هجيب صقر واجي اكل ؟ هههه يلا
دياب : هههه يلا يعم
انا : (روحت ل الشباب) هروح البيت انا يجدعان شويه وهنزل واكلمكو لو ف حاجة ابقي لاغوني
محمد : خلصانه
خالد : (ف دماغه : اه م حبيبك جه اصل عيل بضان)
انا : (خدت دياب ونزلنا لقيت دياب بيطلع مفتاح عربيه) انت جبت عربيه ولا ايه ؟
دياب : اه
انا : تتربي ف عزك يحبيب اخوك ههه
دياب : حبيبي ههه
(طلعنا م الكافيه لقيت العربيه BMW-5 وف وادين قاعدين عليها)
دياب : (داس ع الريموت فتح العربيه وبيتكلم عادي) بعد اذنكو يكباتن
شخص ١ : (بصله الي هو فكره عيل بابي ومامي بسبب العربيه) لامؤاخذه يقطة لو إتخدشت مكنش قصدي
شخص ٢ : ههههه بس يعم بابي يزعل منه
انا : (واقف كدة من فوق بحاسب صابر ع الي خدته يعني فرق بيني وبين دياب ١٢ درجة سِلم تقريباً فباصص من فوق وانابحاسب)
دياب : خخخخخخخ بابي ايه يخول منك ليه (وهوب ببص لقيت دياب طلع خرطوش S686 دهبي من شنطة العربيه ورافعها عليهم)
شخص ١&٢ : (شافو كدة قلبهم وقع ف وجلهم معرفوش ينطقو)
صابر : إلحق يسطا إلحق صحبك دة هيجبلنا مصيبه
انا : (شوفت كدة اتخضيت الي هو ايه العنف دة يدياب) دديياابب
دياب : ف ايه يصقر م دة بيقولي بابي يزعل فانا هزعل البابي عليه بس البابي بتاعه
انا : دياب بطل عبط وشيل الي ماسكه .. وانت يبني انت وهو إسحب من هنا
شخص ١&٢ : (جريو اول م قولتلهم)
دياب : (شال الخرطوش مكانه وقفل الشنطة وركب)
انا : (حاسبت ونزلت وركبت جنبه) ايه يسطا الي بتعمله دة وايه الي ماسكه دة بقيت تاجر سلاح ولا ايه علشان تمشي بS686 ف الشارع؟
دياب : ايوه
انا : ايوه ايه ؟
دياب : ايوه بقيت تاجر سلاح
انا : يعم خف هزار وبطل العبط الي بتعمله دة
دياب : ههههههه حاضر نروح البيت علشان وصلنا خلاص وناكل وبعدين ننزل وافهمك
انا : (بعدم فهم تماماً) طيب
(عند الشباب ف الكافيه)
سيف : (لما زعقت ف دياب سمعني وطلع بص من فوق شاف المنظر الي تحت) احااا يجدعان
خالد ومحمد : ف ايه بيتخانق ولا ايه ؟
سيف : تعال يسطا بص منك ليه
خالد ومحمد : (قامو يبصو)
سيف : احا ايه الي بيعمله ف الشارع دة ؟
خالد : دة عبيط يسطا دة ولا مخه مش ف دماغه ايه الي ماسكه دة ؟
محمد : احا انا كنت اعرف ان صقر ودياب وعدنان دول هربانه منهم بس مش ل الدرجة دي
(عندي انا ودياب وصلنا البيت وكلنا وشربنا وروقنا ونزلنا وركبنا العربيه قعدنا فيها من غير م نمشي)
انا : ايه بقي الحوار داير ع ايه علشان انا مش فاهم
دياب : هفهمك
((فلاش باك دياب وهو ف الكويت))
(كان قاعد ف مره وفضل يُفرك لحد م دخل الديب ويب وإتعمق فيه جامد ولقي اوردر لواحد عايز واحد هاك فدياب كلمه) (كل الكلام ب الانجليزي بس انا هكتبه عربي )
دياب : مرحباً .. انا طلبك .. ماذا تريد ؟
الشخص : (بعتله id لاب وكذا حاجة عن اللاب دة) اريد اختراق هذا اللابتوب من الان حتي المساء بشكل ضروري ضروري ضروري
دياب : ع ماذا سأحصل منك مقابل هذا ؟
الشخص : كل ما تريده من مال او نساء او خدمات
دياب : (ف نفسه : شكلها هتلعب نيك معاك يدياب وشكل الراجل دة ممسوك من زوره) حسناً سأفعلها وبعدها سأقول لك ماذا اريد
الشخص : حسناً
دياب : (خرج من الديب ويب وفضل ع اللاب بتاعه اكتر من ٣ساعات متواصلين بيحاول يركب اللاب التاني لحد م عرف يركبه بالعافيه وفضل بقي يقلب فيه ويشوف الحاجات الي عليه ولقي عليه مصايب بنت وسخة صور مخدرات واسلحة وصور بنات مخطوفين وبيتباعو ومن دة كتير نيك فنسخ الداتا كلها عنده وحدد مكان اللاب دة لقاه ف مصر هنا ودخل كلم الشخص قاله انه ركب اللاب وصورله صوره من الحاجات الي ع اللاب علشان يتأكد )
الشخص : ماذا تريد حتي تعطيني كل الداتا الموجودة فيه وتمسحها منه؟
دياب : ستعطيني اي مبلغ مالي ؟
الشخص : كل ما تريده
دياب : اريد 60000 دولار (دياب ميعرفش يتعامل بعملة الديب ويب لسه مش فاهم فيه جامد فعطاله حسابه ع بايير يحول عليهالفلوس اجزاء)
الشخص : حسناً
(بالليل جاله مسدج ان الرساله وصلت ان الفلوس وصلت والشخص كلم دياب)
الشخص : نفذت طلبك اعطني الداتا وامسحها
دياب : (ف نفسه : لا م انا هستغل الفرصة لانها مش هتتكرر) اريد مقابلتك شخصياً
الشخص : ماذا !!!
دياب : مقابلتك يعزيزي ارسلها لك بالفرنسية حتي تفهمها؟
((عزيزي القارئ دياب بيعمل كدة وبيتكلم ب ثقة بُناءاً ع ان الشخص دة عايز الحاجات دي ضروري لانها تدينه ف حاجة او توديه ف داهيه او تهمه نيك علشان كدة هينفذ كلام دياب))
الشخص : هذا مستحيل لقد نفذت طلبك !!!
دياب : هذا ما عندي تريد الداتا نتقابل ماذا تقول؟
الشخص : حسناً كيف ؟
دياب : اين تقيم ؟
الشخص : في مصر
دياب : حسناً سنتقابل بعد يومين ف ******
الشخص : حسناً
(دياب قفل اللاب وكان اخر يوم امتحانات وقال ل ابوه انه نازل مصر وابوه وافق وحجز تذكره ورجع وفضل يقلب ف الداتا الي عاللاب دي وشاف ناس اجانب بتتعامل ف حاجات شمال ورسايل وحاجات من دي كتير فشخ وناس مساجين متصورين فسجون بلبس سجون وقبل اليوم الي هيتقابلو فيه نزل وجالي وحصل الي انا حكيته)
((عودة م الفلاش باك))
دياب : بس ودة الحوار والعربيه دي جبتها بالفلوس دي والسلاح دة جبته برضو م الفلوس دة من واحد بيبعهم
انا : احا يسطا انت بتلعب ب النار احنا ملناش ف كدة
دياب : "يفوز باللذات كل مغامر" دي جمتلك ولا جُملتي؟
انا : يعم جُملتي بس مش كدة دي مش سكتنا يدياب دة حوار كبير .. وانت ازاي طلعت الفلوس دي كلها من بايير ع الفيزا عندك واشتريت بيها ؟
دياب : حد قالك اني غبي يسطا ؟ انا روحت لواحد فاتح اجانص هنا معرفة واحد صحبي من الكويت وكلمهولي وبعتله الفلوس ع الفيزا عنده هو وخدت العربيه واداني باقي الفلوس نقدي جبت بيها الخرطوش ومعايا الباقي نقدي
انا : حوارك كبير يدياب كبير نيك واحنا مش قد دة
دياب : اسمع كلامي بس وهنبقي قده
انا : وانت عايزني اسمع كلامك ف ايه ؟
دياب : تيجي معايا نقابل الراجل دة بكره عايزك معايا
انا : انت اكيد معندكش شك اني ديماً جنبك وف ضهرك بس الناس الي زي دي ممكن تبيدنا احنا واهالينا يسطا
دياب : تعال بس معايا وهتعدي من غير مشاكل
انا : (ساكت)
دياب : هااا انجز جاي ؟
انا : من امتي بسيبك ف حكاية لوحدك يبن الوسخة جاي
دياب : حبيب اخوك ههههه
انا : وريني كدة الداتا دي
دياب : (فتح اللاب ووراني صور وفوسط الصور والحاجات دي كلها اتصدمت بشخص لقيته .. لقيت صورة سيد وهو تقريباً بيبع البنات دي لناس كبيره وبشوات وكدة) احا يسطا انت عارف مين دة ؟
دياب : مش عارف انا حاسس اني شوفت الوش دة بس مش فاكر فين برضو فنفضت انت تعرف مين دة ؟
انا : بص ع الايد المقطوعه .. الايد الي قطعها حج عبدالخالق **** يرحمه .. دة سيد يدياب
دياب : احا سيد العربجي الشوارعي ؟ ايه الي لابسه دة دة بيه دة مش سيد العربجي
انا : مش عارف
دياب : احا وايه الي يوصله ل الناس دي ؟
انا : علياء كانت قيلالي انه ليه معارف من الناس التقيله بسبب الشمال الي شغال فيه الحاجات والمخدرات الي بيبعها
دياب : بكره لما نقابل الراجل هنعرف ايه حكايته
انا : **** يستر (كلمت ابويا وقولتله هبات عند دياب وابويا يقولي هاته هو يبات عندنا وكدة وف الاخر قالي خلاص ماشي الي يريحك ونمنا وصحينا ونزلنا روحنا المكان الي هيتقابلو فيه وكان ع البحر وفيه كذا مقعد كدة ودياب قعد ع واحد منهم وحطرجل ع رجل وماسك الموبايل وباصص فيه وانا واقف بعيد عنه سيكا لابس نضاره وبحرك عيني شمال ويمين وساند ع درابزين البحر)
الشخص : (بعت رساله لدياب انه وصل)
دياب : ما لون ملابسك؟
الشخص : ما لون ملابسك انت ؟
دياب : حسناً لا يهم إدهب وإبحث عن شخص غيري ينجز المهمه ويخترق اللابتوب
الشخص : حسناً حسناً انتظر انا ارتدي قميص اسود وبنطال اسود وجذاء اسود ونظاره سوداء
دياب : (بص حواليه لقيه واقف ع جنب) حسناً رأيتك انا جالس ع المقعد بجانبك ارتدي تيشيرت اخضر تعال وإجلس بجانبي
الشخص : (بص ولقيه راح قعد جنبه وبيتكلمو وهم باصين قدامهم) حسناً ماذا تريد ؟
دياب : هل تسطيع التحدث بالعربيه ؟
الشخص : (بيتكلم عربي بس لغه عربيه فسحه) نعم استطيع ماذا تريد ؟
دياب : عايز اعرف انت مين وهتموت ع الي ف اللاب دة ليه ومين صاحب اللاب علشان اللاب دة هنا ف مصر
الشخص : هذا لا يخصك انت لك المقابل المال او النساء او اخدمك خدمة
دياب : تمام انا ماشي (وبيقوم)
الشخص : حسناً حسناً إنتظهر سأقول لك
دياب : (قعد) سامعك إتكلم
انا : (خدت بالي انهم بيتكلمو وباصين قدامه عرفت ان هو دة وفضلت باصص حوالينا كدة اشوف حواليه حد ولا لا اكيد مش هيجي لوحده واحد زي دة يجي لوحده مستحيل برمي عيني يمين وشمال لقيت اتنين كل دقيقه والتانيه يرمو عينهم ع الراجل دة ودياب وعاملين زي ضُرف الدلاب روحت باعت لدياب ع الموبايل) خد بالك علشان جاي هو وجاردين او هو متراقب
دياب : (شاف الرسالة ومتكلمش)
الشخص : انا اسمي احمد امريكي وامي مصريه رجل اعمال وصاحب اللاب قد إختطف إبنتي لاني لم اتعاون معه ف القذاره التي يقوم بها فإخطتف إبنتي ليهددني بها ولا استطيع انا اصل لها
دياب : ومين الشخص دة ؟
احمد : يسمي ألبيرت امريكي رجل اعمال لكنه ف الحقيقه يقوم بكل ما هو قذر من دعاره ومخدرات ولواط وكل م هو اقذر من هذا
دياب : وعايز منك ايه ؟
احمد : انا لدي شركة شحن ويريد ان يضع الكوكائين ف الناقلات الخاصه بي لانها لا يتم تفتيشها بسبب علاقاتي مع الحكومه المصريه والامريكيه وانا ارفض هذا تماماً
دياب : هقوم وتعال ورايا وقول ل الجاردين بتوعك الي واقفين هناك دول وعاملين نفسهم من العامه انهم ميمشوش وراك ولا يجو كدة كدة هتعمل فيا حاجة مش هقولك فين الداتا ولا هقولك بنتك فين الي انا عرفت مكانها وانا مسحت الداتا من اللاب التاني يعني الي هيخترق اللاب بعدي مش هيلاقي عليه حاجة ومش هيفيدك(هو ممسحش حاجة بس بيقول كدة علشان يخوفاحمد)
احمد : (استغرب انه خد باله من الجاردين) ذكي جداً .. حسناً (شاور ل الجاردين انهم يقفو مكانهم ميجوش وقام مشي ورا دياب وانا وراهم بس من بعيد لبعيد)
دياب : (مشي لحد م وصل بيتهم وفتح وقال لاحمد يدخل)
احمد : ماذا سنفعل ؟
دياب : متقلقش هديك الي انت طالبه ادخل
احمد : (دخل)
انا : (دخلت وراه ع طول وروحت ماسكه من ورا ومثبت ايده)
الشخص : ماذا ماذا يحدث هنا ابتعد عني
دياب : (فتشه خد منه مسدسه كان شايل P18C) بس سيبه خلاص يصقر .. معلش ي احمد بيه انا مش ضامنك ولا انت ضامني.. اتفضل اقعد
احمد : (قعد وهو مقلق) حسناً اعطني الداتا لأذهب ف طريقي
انا : (واقف كدة وساند كتفي ع الحيطة وباصصلهم)
دياب : (فتح اللاب ووراله كل الداتا) فين بنتك ف دول
احمد : (شاورله عليها وهو بيقلب ف الصور)
دياب : اها (نقله كل الداتا ع فلاشه وعطهالو)
انا : احمد بيه .. دياب عمل كدة علشان تكسبه ف صفك وتعرف انك بتتعامل مع راجل امين وتحت امرك ف اي وقت من غير ميضرك
احمد : امممم حسناً .. انت إذاً الذي حذرته من حراسي الشخصيين .. عظيم .. عظيم جداً يشباب
انا : نعجبك يخواجه مع ان احمد مش اسم خواجة ب انت خواجه ههه (بكسبه بالكلام)
احمد : (إبتسم ب تُقل كدة)
انا : هات صورة سيد يدياب
دياب : (جابها)
انا : تعرف دة يخواجه ؟ (انا عجباني كلمة خواجه هفضل اقولهاله)
احمد : سيد .. حيوان من حيوانات ألبيرت الذي يبيع النساء والمراهقات الصغار هنا ف مصر واتمني ان لا تكون إبنتي معه
انا : ههههه الخواجات بقت بتخاف منك يصرصار هههه .. شوف الايد المقطوعة دي يخواجه ؟ احنا الي قطعنهالو .. فعلاً دوامالحال من المُحال
احمد : (استغرب) انت تعرفه ؟ كيف تعرفه ؟ هل انت جاد ؟
انا : زي م بقولك كدة يخواجة دة حتة صرصار
احمد : ماذا تعرف عنه ؟
انا : (حكتله الي حصل ف السلسله الاولي)
احمد : اريدك ان تاتي معي كي اعرف بيته
دياب : معتقدش انه بعد اللبس دة يبقي لسه قاعد ف نفس المنطقة
انا : نروح مع الخواجة ونشوف ونبقي عملنا مع الخواجة الواجب وزيادة
دياب : خلصانه
(نزلنا وخدته وروحنا المنطقة الي كان قاعد فيها وطلعت خبطت ع الباب فتح هو روحت خابطة ب ايدي ف مناخيره موقعه وقافل الباب)
انا : شوف يدياب يخي المعفن معفن مهما ينضف هيفضل يحن ل القرف والاماكن المقرفه الي زيه
دياب : هههه عندك حق يصقر و****
سيد : انتو تاني عايزين ايه م تغورو ف داهيه
احمد : (ضربه برجله ع وشه وطلع صورة بنته من ع الموبايل وبيوريها لسيد) هل تعرف هذه
انا : لا انت لسه هتسأل يخواجه هو يعرف هي مين ولو قال لا انا هحط رجلي ف طيزه دلوقت واقطع ف جلده واحدة واحدة(وخليت دياب يمسكه وقعدت ادوس ع بضانه برجلي جامد)
سيد : ااااهههه اوعي يبن المره هتخصي اااهههه
انا : م انا هخصيك يكسمك علشان الي بتعمله ف البنات دة هخليك زيك زيهم يخول (وبدوس اجمد)
سيد : اااهه خلاص هقول ايوه اعرفها اوعي هموت ااااههه
انا : (شيلت رجلي) إحكي سامعك
سيد : (بيبص ب احمد) انت احمد ابوها ؟
دياب : (ضريبه ف وشه) إحكي وخلص
سيد : ااهه .. مستر البيرت مقعدها معاه ف الفيلا
انا : العنوان يكسمك إخلص
سيد : ف ******* مش هتعرفو تدخلو ولو دخلتو مش هتعرفو تخرجو
دياب : متشلش همنا انت وابقي جهز شنطتك وشوفتك بلد بره مصر اقعد فيها علشان قريب هخلي الامن الوطني يخبط ع بيتك(ومشي طالع بره) (قصده انه هيوريهم صور سيد وهو بيقضي حاجات شمال ويمسكوه)
سيد : يعني ايه
انا : يلا يخواجه (وطالع ورا يوسف)
(طلعنا ونزلنا ركبنا العربيه ومشينا)
انا : هتعمل ايه يخواجه
احمد : لا اعلم واخاف ان اذهب إليه بكل رجالي فيصيب ابنتي مكروه اثناء الهجوم
دياب : (بصلي بصه انا فهمتها)
انا : لا إروق كدة واقعد بره عننا خاالص
دياب : إسمع مني بس
انا : لا يفنان لا اسمع ولا تسمع دي اكبر مننا دي
احمد : ما الذي يدور لا افهم
انا : دياب هركليز عايز يساعدك اصل .. جاي من الكويت والدنيا مضلمه معاه ع الاخر انت كنت بتتعاطي حاجة نسفتلك مخك يسطا ؟
دياب : ههههه لا انت الي بقيت جبان يصحبي
انا : جبان وعنده عقل احسن من هركليز معندوش عقل
احمد : ماذا يدور ف رأسك يدياب
انا : بيدور هورا حوالين فقرات دماغه
دياب : ههه .. لو ناوي تدخل برجالتك انا ممكن اعطلك كل الكاميرات الي ف الفيلا والنظام الالكتروني كله علشان اكيد ف كل مكان ف كاميرا ورجالة علشان كدة سيد قال الحوار صعب
انا : ايوه وعلشان تعمل كدة لازم تبقي قريب من المكان ولو معرفتش هياخدو بالهم ان حد بيحاول يهاك النظام ويطلعو ينيكوك صح ؟
دياب : ينيكونا انا وانت تقصد هههه
انا : عليا الطلاق بتضرب حاجة وتشد سطور
احمد : إن كنتم ستفعلونها معي فصدقوني سوف اجلب لكم الدنيا وما فيها تحت اقدامكم
دياب : هنعملها يصقر
انا : لا مهعملش
دياب : هنعملها ونعيش ملوك
انا : لا انا عايش ملك من غيرها
دياب : طب هتعملها علشان انا هعملها ومش هتسيبني اروح لوحدي
انا : ولا انا ولا انت إحنا عملنا الي علينا
دياب : انا وصقر معاك ي احمد بيه
انا : تصدق بمين
دياب : ب لا اله الا ****
انا : انت عيل ابن عرص وبتشد سطور
دياب : هههه هبقي اشددك معايا
احمد : ان فعلناها ونجحنا اقسم انكم لن ولم تندمو ع هذا ابداً
انا : دة لو نجحنا يخواجه .. م علينا اذا كان كدة كلملنا رجالتك يبصو بصة ع الفيلا وياخدوها كام صوره علشان نعرف راسنا من رجلنا حتي نموت واحنا فاهمين الدنيا
دياب : هههه .. ايوه كدة شغلي دماغك الجميلة دي
احمد : (رن ع حد وكلمه انجليزي وقاله يعمل الي انا قولت عليه واداله العنوان وقفل) بعد قليل من الوقت سيعطيني رَجُلي صور الفيلا ومعالمها .. ما رأيكم استضيفكم ف فيلتي هنا ؟
انا : ومالو مش عيب
دياب : فين المكان
احمد : ف شارع *****
دياب : (راح الفيلا ودخلنا وقعدنا ف مكان واحمد قعد ف ف مكان الفيلا كانت كبيره نيك)
(عند احمد واقف مع واحد من رجالته والحوار انجليزي)
احمد : راقبوهم جيداً اريد ان اعرف كل خطوه سوف يخطونها
الراجل : اوامرك
احمد : وإدهب إجلب لي سيد هذا وإرمِه ف القبو بالأسفل .. هيا إذهب
(عندي انا ودياب)
دياب : اهو لما تسمع كلامي هيبقي عندك فندق زي دة
انا : ولما اموت هيبقي عندي فندق برضو بس ف الاخره يروح امك
دياب : ههههه يعم تقِل قلبك شويه
انا : لما نشوف آخرتها (موبايلي رن من رقم غريب رديت واول م رديت الرقم قالي حاجة برقت وقومت من جنب دياب وقفت بعيد وكلمته لحد م قفلت ورجعت)
دياب : مين الي قومك دة
انا : واحد كان عايز حد بس الرقم غلط
دياب : يجدع .. اومال عينك وسعت ليه لما رديت ؟ ههه
انا : عادي يعم مفيش حاجة هو قالي دة رقم كذا كذا قولت لا وقومت اتمشي شويه ههه
دياب : (مش مصدق) ومالو يحبيب اخوك ومالو
انا : فتحت الواتس الي كان بقالي يومين تقريباً مفتحتهوش ولقيت كذا مسدج من ملك ومروه وهند ويوسف ورباب باعته كتير فشخ وطبعاً رنت كذا مره وانا مردتش ففتحت الشات)
رباب : صقر
صقر
يبني
فينك
حازم قالك ايه طيب
مختفي فين
يبني
يصقر
حصل حاجة طيب
م بترد واتس وبرضو برن مش بترد
ايه القلق دة يبني قول اي حاجة
هوووففف وبعدين
طب لما تفتح رد عليا ضروري
او رد ع موبايلك
او قولي حصل ايه معاك انت وحازم لما كلمك واقفل علشان انا قلقانه
انا : (بهزر) ااايييههه كل دي مسدجات هههه
رباب : **** يقطعك يعم بقالي يومين هموت م القلق
انا : وانت قلقان ع مين ؟ (وباعت الايموشن بتاع الغمزه)
رباب : ملكش دعوه .. فينك كل دة ومختفي ليه ومش بترد ليه وحصل ايه لما حازم كلمك
انا : اديني فرصه اججاااوووبب ههه
رباب : ماشي جاوب
انا : محصلش حاجة هو رن علشان يطمن ع نفسه يشوف انا وصلت لحد فين او هعمل ايه ويقولي متفضحنيش وبتاع اناعملت الي انت طلبته مني وكلام من دة روحت اديته الكلمتين وقفلت ف وشه السكة
رباب : وانت هتفضحهم ؟
انا : معايا حوار اخلصه وافكرلهم ف حاجة ع رواقة
رباب : لا خلاص كبر دماغك يعم وكفايه متحطش ف نفسك ف حوارات تاني بسببي كفايه انك وقفت جنبي وعملتلي الي عيزاه
انا : (بهزر) وهو ب الساهل حد يقرب ل القمر كدة ب شر ويتساب من غير م الشر يتردله
رباب : طب قولي حوار ايه الي معاك
انا : (بهزر وبزوغ م الكلام علشان مش هقولها ومش هينفع اقولها اني مش هقولك كدة وش) تِصغري انتي ع الكلام دة يمِس
رباب : (فهمت اني مش هقولها) هههه ماشي يعم الكبير .. كنت مختفي فين اليومين دول
انا : ف نفس الحوار الي انتي تِصغري عليه هههههه
رباب : ههههه ماشي خد بالك ع نفسك بس
انا : م تيجي تاخد بالك من نفسي طيب علشان انا مش يعرف
رباب : روح يواد شوف بتعمل ايه وإتلم
انا : هههه حاضر يعم رايح
رباب : (ف نفسها : مش فاهماك مش فاهماك ومش عارفة افهم دماغك فيها ايه يصقر ومش عارفة لجأتلك ليه وإطمنتلك ليه)
(فتحت شات يوسف)
يوسف : محدش سامعلك صوت يعني من ساعة م مشيت مع دياب م الكافيه (يوسف جه الكافيه بعد م انا مشيت وسيف قاله اندياب جه)
انا : دة جاي و ف رجله المصايب يعم يوسف و**** هههه
يوسف : ف حاجة ولا ايه
انا : لما اشوفك هرسيك
يوسف : خلصانه .. اومال فينك
انا : معاه ف البيت عنده
يوسف : اها .. خلاص لو نزلت الكافيه ابقي لاغيني .. بالمناسبه خالد زي م انت عارف مش عاجبه رجعة دياب وهيشتغل شغل الحيضنه بتاعه ههه
انا : هههه سيبك منه يعم دة متركزش معاه دة واقع
يوسف : ههههه
(فتحت شات هند)
هند : برن عليك مش بترد ليه يبني ؟
انا : مكنتش فاضي ف حاجة ولا ايه
هند : (فضلت تكتب وتمسح تكتب وتمسح) لا مفيش بس كنت عايزه اسألك النتيجة امتي (بتحور)
انا : (فاهم انها بتحور) حد قالك عليا ابويا طارق شوقي ولا ايه ؟ ههههه
هند : هههه قولت يمكن تعرف
انا : ها كنتي عايزه ايه بقي
هند : بصراحة كدة ف واحد من صحابك عمال يغلس عليا ويرن عليا ويبعتلي ماسنجر وفيس وواتس ناقص يطلعلي ف الحلم
انا : هههه مين دة ؟
هند : خالد
انا : (ف نفسي : كسم البضان الي انت فيه يخالد ايه الي بتعمله دة) خالد ميعرفش اني بكلمك تقريباً
هند : مش عارفه
انا : بصي .. إعملي ريك وقولي فيه الي هكتبه ب الظبط "ي صقر قول لخالد صحبك يبطل يبعت ويرن عليا علشان ماما بتمسك الموبايل ولو شافته هتعملي مشكلة كبيره" وإبعتيه وانا هبعتهوله اقوله هند بتقولي كدة وبس (مش عايز اخسر صحبي علشان بت برضو ف الاول وف الاخر ومش عايز اقول ل واحدة بتقولي ساعدني اقولها مليش دعوه إولعي)
هند : (بعتت الريك)
انا : ماشي هخلص الليله انا
هند : تسلملي يصقر
انا : (عملتله forward لخالد)
خالد : ايه دة
انا : معرفش و**** انا لقيت هند بعتالي دة وبتقولي اقولك قومت بعتهولك
خالد : انت بتكلمها ؟
انا : اه بينا قرابة زي نسب كدة
خالد : اها .. خلصانه يرايق اصل انا كانت عجباني وكدة فكنت عايز اكلمها
انا : فكك يعم م الحريم كلها كام شهر وتدخل الكُليه وتلاقي منهم كتير هههه (عايز اقطع الكلام علشان ميرغيش فيه كتير ويقولي شوفهالي طيب علشان انا حرفياً بكره حوار ان واحد يظبط واحدة بيكلمها لواحد
تاني)
خالد : اه هههه .. هتنزل بالليل ؟
انا : مش عارف و****
خالد : خلاص ماشي (ف نفسه : اه م انت دلوقت مش عارف م حبيب قلبك دياب معاك اكيد وحياة امك انتي التانية يهند هوريكي حد قالك ان صقر والي عليا ؟ ماشي)
(فتحت شات مروه)
مروه : بيسألو عليك ف الجروب من امبارح فينك اومال (جروب لامم كام واحد وكام حُرمه من اماكن مختلفه وشغل السوشيال دةانا مبحبوش بس هي دخلتني فيه قولتلها ماشي وبقيت بتكلم معاهم ف اليوم خمس دقايق تقريباً واسيبهم يتمحنو ويتمنيكو ع بعض)
انا : مكنتش بفتح كان معايا كذا حوار كدة
مروه : ف حاجة ؟
انا : لا يعم مفيش
مروه : طب يعم متتكاريزماش علينا بعد كدة ههههه
انا : (ف نفسي : يادي كسم الكلمه دي الي كل واحد يقولهالي) هههه حاضر
(رديت ع كل الي بعت دول وف ناس مقولتهومش ملهومش دور ف القصة ولقيت احمد جاي)
احمد : (ف ايده صور) هذه صور الفيلا وقال رَجُلي انه بالخارج يوجد ما يقارب ١٠رجال يُحيطون بالفيلا وبالداخل مثلهم ولايعم اذا كان داخل الفيلا نفسها هناك رجال ام لا ويوجد كاميرات ف كل مكان والاسوار كما ترون عاليه جداً
انا : قابل يعم دياب الي بنشوفه ف الافلام بيتحقق اهو هتعملها ازاي دي
دياب : هتتعمل بس بدماغك انت
انا : لا مشلش حاجة زي كدة انا هو ورجالته يخططو براحتهم بره عني
احمد : لا انا ارديدكم ان تخططو انتم
انا : يجدعان بتفكرو ازاي العشرين راجل ولا التلاتين دول هيبقو ٦٠ علشان اكيد سيد قال ل البيرت اننا روحناله
احمد : لا تقلق من هذه المسأله سيد لم يخبره شيئاً وهو بالأسفل محجوز ف القبو
دياب : شوف الخواجة مش ناسي حاجة
انا : طيب .. معاك كام راجل
احمد : عدد لا نهائي ماذا يدور ف بالك ولا تحمل هم الرجال
انا : لا انت مش فاهمني .. الي بتثق فيهم مليون ف الميه كام؟
احمد : ما يقارب ٣٠ رجل
انا : حلو دة .. بص انا هقولك الي ف دماغي وانت شوف اذا كان يمشي ولا لا
احمد : اسمعك
انا : دياب انا وانت هنقف بالعربيه ف مكان قريب م الفيلا بس مش مكشوف وتقعد تهاك السيستيم بتاع الفيلا اول م تعطل الكاميرات يتحرك عدد رجالة يساوي عدد الرجالة الي واقفين ع الفيلا من بره يكونو مستخبيين ف مكان قريب اول م دياب يعطل الكاميرات يطلعو كل واحد يوقع واحد من الي واقفين ع الفيلا ب كاتم علشان الصوت بعدين اكيد اوضة الكاميرات الراجل الي فيها هيلاحظ ان الكاميرات وقفت هيشُك ويحذر الرجالة الي برا والي جوا هيكون الي برا كلهم وقعو ويدخلو رجالتك ي خواجة ب هدوء واحد واحد يوقعو كل جوا من غير م يشتبكو علشان منتفضحش ونموت احنا وبنتك ورجالتك ويبقي عليه العوض ومنو العوض علشان كدة لازم تجيب ناس فاهمه وثقتك فيها عاليه فشخ وبعدين يدخلو جوا يفتشو الفيلا واي حد يتشاف جوه يوقعوه من غير تفكير لحد م يلاقو بنتك ياخدوها ويطلعو من الباب الي ورا هتكون ف عربيات قريبه منهم مستنيه علشان يمشو فيها
دياب : طب وافرض حد من الرجالة الي جوا بتاعة البيرت خد باله من حد من رجالة احمد بيه وهو داخل ؟
انا : المكان الي كان واقف فيه الراجل الي صور الصور دي هيقف فيه قناص علشان اي حاجة زي كدة يبقي من بعيد يوقع الشخص دة قبل م يضرب نار ويحصل إشتباك وتحصل حاجة لينا او ل بنتك يخواجه
احمد : لم اكن مخطئاً ف حقك يصقر .. انت رائع
صقر : يكش الرائع ميموتش انهاردة
دياب : ههه خير يرائع متقلقش
(قولتلهم هروح مشوار انا وروحت قابلت يوسف وقولتله ع الحوار وقولتله ع الي هيحصل وعملت مكالمة وقولت ل ابويا اني هتأخر شويه مع دياب وبالليل خدنا العربيه انا ودياب واحمد ووقفنا ف مكان قريب من الفيلا بس مشباين ودياب بدأ يخترق النظام والرجالة ف مكانهم لحد م دياب عرف يخترقه بعد تقريباً ٣ساعات ونص او اكتر)
انا : اخيراً .. كلم الرجالة يخواجه يروحو
احمد : (مسك اللاسيلكي) تحركو
(الرجالة طلعوا زي م قولت وقعوا كل الي بره ودخلو جوا وقعو الي جوا واحد واحد والي كان بياخد باله ان ف حركة غلط كانت القناصة بتوقعه من بعيد لحد م دخلو جوا وفضلو يدورو ع بنت احمد لقيوها هي والبيرت وكان البيرت رابطها ومقعدها جنبه)
(البنت اسمها مايا عندها ٢٠ سنه بس ملامح ١٥ سنه كيوت فشخ وبيضه وشعرها اصفر وطويل وجسمها فجسم منه شلبي بس طيز وبزاز اصغر سيكا)
البيرت : لقد تأخرتم كنت انتظركم طويلاً
(الرجالة مسكت البيرت وخدو ماريا وطلعو بيهم ع برا عند العربيات لسه هيركبو كل العربيات إنفجرت وف رجالة طلعت قتلت كل رجالة احمد واحنا ف العربية حاوطنا ٥ رجالة والبيرت خد البت ودخل الفيلا تاني والرجالة طلعونا م العربيه ودخلونا الفيلا)
البيرت : تظنني غبي ي احمد
احمد : (خايف فشخ خلاص كدة هنتقتل ومعاه بنته هتموت)
انا : انت حقاً غبي
البيرت : (بصلي كدة) من هذا ؟
انا : من سيرسلك الي الجحيم
دياب واحمد : (مستغربين من الثقه الي بتكلم بيها)
البيرت : هههههههه وكيف ستفعل هذا ايها البطل
انا : ما رأيك ان تترك البنت وتدعنا نتناقش
البيرت : وان لم افعل ؟
انا : لا انت في كل الحالات ستفعل لكن الان سيكون مناقشة ثم موتك بعد قليل سيكون موتك دون مناقشة
البيرت : (استغرب) هل تري حولك ؟ انت بين اسناني
انا : نحن مصريون عظامنا لا يمكن مضغها عزيزي الاجنبي انا بين اسنانك فعلاً .. لكن سوف اجعل فمك بحر دماء
البيرت : هههههه انت رائع هههههه اضحكتني هههههه (وراح ضاربني بوكس ف وشي)
دياب : (عايز يمسك ف البيرت الرجالة ماسكينه)
احمد : (مفيش ردود فعل)
ماريا : (خايفه وبتعيط)
انا : ااهه (رفعت وشي وإبتسمتله ولحست الدم الي ع شفايفي بلعته) سوف اشرب دمك كما شربت هذا الدم دقائق فقط
البيرت : احمد .. هذا الذي جلبته معك مجنون جداً ومُسلي جداً جداً سوف اتلذذ ف قتله
انا : كم الساعة معك عزيزي البيرت
البيرت : هل عندك معاد مع الموت ؟
انا : قُل لي كام الساعة ؟
البيرت : ١١:٥٩
انا : (إبتسمت) لقد إنتهيت ي البيرت .. واحد اتنين تلاته (وفضلت اعد وهم مستغربين والبيرت بيضحك لحد ٦٠) تسعة وخمسين ستين (ولقيت اتنين دخلو كسرو الباب وحاطين ماسكات ووراهم رجالة كتير دخلت حاوطتنا من حوالينا وكل رجالة البيرت الي بره كانت مقتوله) لقد حذرتك قلت لك نتناقش
دياب : صقر ف ايه ؟
احمد : هل اولئك معك يصقر ؟
البيرت : (إتجنن ومسك المسدس رفعه ع ماريا) فليقترب واحد وسوف اقتلها
انا : حسناً اقتلها وسوف تلحق بها عشيقتك انجلينا
البيرت : (وشه إتخطف) ماذا تعرف انت عن انجلينا ؟؟ وكيف وصلت اليها ؟؟ (وحط المسدس ف وشي)
انا : قلت لك انك انتيهت يعزيزي .. قل لرجالك يخفضو الاسلحة وانت معهم
البيرت : (عمل زي م قولت) اذا حدث لها شيئاً سوف احرقك حي
انا : (شاورت ل الاتنين الي واقفين ع الباب ياخدو رجالة البيرت بره وجه خدوهم وطلعوهم ل رجالتنا بره كتفوهم) قلت لك عظامي لا تُمضغ
احمد : (جري ع بنته وفكها) انتي بخير
مايا : اجل اجل
دياب : صقر مين دول ؟
انا : مش عارف مين دول ؟
دياب : بطل الغاز وخلص مين دول وتعرف الناس دي كلها منين ؟
الجزء هنا يخلص ودة تقريباً طويل عن باقي الاجزاء ? نتقابل الجزء الجاي ونعرف مين دول ??
إتوقعتو صح يصحبي عاش?? قبل م اقولك إنجوي ? @امير القلوب حبيب قلبي انا عارف انك عايز تبقي مختلف عن باقي الناس وتقول رأي يشد الناس ومتبقاش شخص تقليدي بس بعدين إتعلم ازاي تبقي مختلف متبقاش غشيم وعامل زي الطور ميبقاش ١٠٠ واحد بيقول ع حاجة حلوه وانت علشان تلفت الانتباه تقول عكسهم كدة لا ذكاء ولا لفت انتباه كدة طيزنه لامؤاخذه ف اللفظ .. وكومنتك ع دماغي برضو يصحبي خد قلب ? .. ??? إنجوي يرجالة ??
الجزء السادس :
دياب : بطل الغاز وخلص مين دول وتعرف الناس دي كلها منين ؟
انا : (شاورت لواحد من الاتنين الي ع الباب) إقلع الماسك
الشخص : (شال الماسك)
دياب : (برق ومفيش رد فعل)
الشخص : ايه انت نمت ولا ايه هههه
دياب : (قرب منه) عدنان
عدنان : لا خيالُه
دياب : (خده ف حضنه) يجججددععع واحشنيي
عدنان : هههه حبيبي يدياب وانت كمان و****
انا : حمدلله ع السلامه يعدنان
عدنان : **** يسلمك يخوي
دياب : ودة مين ؟ (وبيشاور ع التاني)
انا : شيل الماسك
الشخص : (شال الماسك)
دياب : مين دة ؟
انا : دة يوسف .. رجولة ميختلفش عنكم
دياب : انت وصلت لعدنان ازاي وازاي تقول لحد غريب ع حوار زي دة (قصده ع يوسف) وعملت كل دة امتي
انا : لما نطلع من هنا هقولك
دياب : (مش مرتاح) طيب
انا : البيرت يعزيزي انا لم امسك ب انجلينا حتي اقتلها هههه .. كما قلت لك انت غبي جداً انجلينا ف منزلها خارج مصر انا حتي لا اعرف العنوان هههههه .. مغفل
البيرت : (وشه حمر وهيفرقع) من انت ومن اين اتيت وكيف لك ان تتلاعب بي هكذا
انا : لم اعرفك بنفسي .. صقر سليم ابو العز طالب لم يدخل الجامعة حتي الان تلاعب بك وبرجالك ايها الغبي هههههه
البيرت : (إتعصب فشخ) اقتلني فإن لن تفعلها فسأقتلك ف المقابله القادمة
انا : هل تتحداني مره اخري ؟
البيرت : هذا ليس تحدي يصقر .. هذا وععدد ان كان لي ايام اخري فسوف اقتلك فيها
انا : حسناً حسناً انا لن اقتلك ف كل الحالات سوف اسلمك ل احمد وهو يفعل ما يريد .. عدنان .. سيب راجلين وعربيه مع الخواجة احمد وبنته علشان ميبقاش لوحده .. خواجة .. البيرت تحت ايدك اتصرف فيه زي م انت عايز والعربيه هتوصلك لحد فيلتك .. يلا يشباب علشان هتمشي احنا
احمد : صقر
انا : ايه تاني ؟
احمد : انا ادين لك انت ودياب بحياتي شكراً لكم وانا موجود ف اي وقت تحتاجوني فيه
انا : خلصانه يخواجه خد بالك ع بنتك .. يلا يرجالة
(وطلعنا ركبنا العربيات كنا انا ودياب وعدنان ويوسف ف عربية دياب وباقي الرجالة ف العربيات ورانا)
دياب : ها سمعني
((فلاش باك من المكالمة الي جتلي ف فيلا احمد))
انا : الو
الرقم : صقر معايا
انا : (الصوت مش غريب عليا) ايوه مين معايا ؟
الرقم : عدنان
انا : (برقت وقومت طلعت بره) حبيب قلبي فينك واخبارك ايه
عدنان : بخير انت عامل ايه
انا : الحمد**** و**** .. قولي كنت مختفي فين ورقمك مش شغال وجبت رقمي ازاي
عدنان : من ساعة م مات ابوي وانا قاعد ف الجبل منزلتش المدرسة غير ع الامتحانات بتاعة ثانويه عامه والباقي الامتحانات اخويا سلطان كان بيعديني منها بمعارفه وخلصت امتحانات وخليت سلطان يسأل عليك عبدالرحمن وخد رقمك منه امبارح وجه ادهوني ولسه مكلمك اهو علشان موبايلي القديم بالارقام الي عليه وقع
انا : طب ايه هتيجي البلد ولا هتفضل ف الجبل ؟
عدنان : لا جاي انا متصل بيك علشان اقولك جاي وهقعد حبه حلوين
انا : وهترجع تاني ؟
عدنان : اه هروح وارجع كدة ع طول علشان الشغل من بعد ابوي ماسكه انا وسلطان
انا : ** يكون ف العون يصحبي .. ** يرحمه
عدنان : آمين .. فينك كدة
انا : مش هتصدق .. مع دياب
عدنان : بجد ؟ هو رجع م الكويت ؟
انا : ايوه اول امبارح
عدنان : دة كدة هتحلو فشخ
انا : اسكت يعم دة راجع بمصايبه معاه
عدنان : ليه ف ايه
انا : (حكتله الي حصل الي يومين الي فاتو ف حوار دياب)
عدنان : حوار كبير دة يصقر
انا : قولتله كدة وهو راكب دماغه
عدنان : بس متسبوش ف الحوار دة وحدو
انا : متقلقش من امتي كان الي بيتحط فينا ف حوار مش بنتكاتف فيه ؟
عدنان : **** يسهل الامور يصحبي
انا : انت جاي امتي
عدنان : كمان ساعتين تلاته ابقي ف البلد
انا : خلاص لما توصل كلمني
عدنان : ان شاء **** يخويا
انا : توصل بالسلامة يرايق سلام
عدنان : سلام
انا : (ف نفسي : فين ايامك يجدع وحشتني فشخ يعدنان و****)
(ورجعت عند دياب بعد كدة جه احمد بالصور وقال عايزكو انتو الي تخططو فقولتله ع الي ف دماغي وبعدين لما مشيت قابلت يوسف وحكتله كل حاجة)
يوسف : دياب سايق دماغه يصقر والحوار دة مش سهل خد بالك
انا : م انا عارف وهو مش راضي يرجع عن الي ف دماغه
يوسف : طب وانت هتعمل ايه
انا : دي فيها سؤال ؟ معاه طبعاً
يوسف : طب افرض حصل حاجة عكس الي انت مخططله دة وإتمسكتو ايه الحل ساعتها؟
انا : ساعتها هيجي دورك انت وعدنان
يوسف : (بعدم فهم) دوري ! وعدنان ! هو عدنان هنا ؟
انا : هيبقي هنا بعد شويه
يوسف : مش فاهم برضو فهمني
انا : ثواني (وطلعت الموبايل رنيت ع عدنان) ايه يعدنان وصلت
عدنان : خلاص ع وصول
انا : طب بقولك ايه
عدنان : قول
انا : رجالتكم فين ؟
عدنان : معايا منهم هنا علشان كان ف تسليم بضاعة والباقي ف الجبل
انا : طب حلو .. عايز الي هنا انا دة
عدنان : مش فاهمك
انا : (قولتله ان دياب عايزنا نروح مع احمد نجيب بنته وانا الي حاطط التحركات من دماغي)
عدنان : لا كدة دياب بدأ يطيش يصقر
انا : سيبك من الكلام دة دلوقت علشان هم هيروحو بعد ساعتين تلاته كدة والكلام مات خلاص .. انا عايزك انت والرجالة الي معاك تيجو تبقو حوالين الفيلا من بعيد لما تلاقو ف حاجة غلط واحنا متحركناش ومشينا تدخلو انتو
عدنان : رقبتي .. انا والرجالة معاك ولو عايز تاني ابعت اجيب بس نعدي الحوار دة ع خير
انا : تسلملي .. هديك رقم واحد ميختلفش عنك كدة ف الجدعنة هيروح معاك هو عارف الطريق
عدنان : مين دة
انا : (اديته رقم يوسف) انا هفهم يوسف ع كل حاجة وهيقابلك وياخدك ع الفيلا
عدنان : خلصانه
انا : (قفلت) يوسف ١٢:٠٠ لو ملقتناش طلعنا من المكان تعرف ان ف حاجة غلط حصلت وتدخل انت وعدنان
يوسف : (ساكت)
انا : لو مش عايز تروح المشوار دة خلاص
يوسف : لا يعم مش كدة
انا : لا بجد و**** لو مش عايز خلاص من غير زعل احنا اخوات
يوسف : يبني افهم انا مش متعود ع الجو دة اول مره ف حياتي اتحط ف موقف زي دة .. بس انا معاك خلاص وهقابل عدنان اول م يوصل ويرن عليا
انا : خلصانه يصحبي تعيش
يوسف : خير
(روحت البيت كلت وقعدت شويه وف كام مسدج من كوكي بعتهم بس انا مفتحتش الانستا ولا كان فيا دماغ لأي حاجة وغيرت وقولتلهم هتأخر مع دياب شويه ونزلت كانت الساعة ٨ بالليل كدة روحنا بدري علشان الهاك بتاع السيسيتم هيتأخر فشخ وفعلاً إتاخر خد ٣ ساعات واكتر وبعدين دخلنا زي م حكيت وبعدين إتمسكنا ودخل يوسف وعدنان خلص الليله)
((عودة م الفلاش باك))
انا : وبس يسيدي يعني لولا بالحظ عدنان كلمني وقالي انه جاي فجت فدماغي فكرة انه يبقي خط هجوم تاني لينا كان زمانا مرمين جثث ف اي مكان
دياب : عِشت يخويا عدنان .. (بص ليوسف ف المرايا) عِشت يجو
يوسف : تسلم يغالي
عدنان : قولي يدياب انت كنت بتشرب حاجة ف الكويت ؟
دياب : هههه انا كل واحد هيقولي كنت بتتعاطي حاجة .. انتو الي قلبكو خف
انا : لا يروح امك مخفش بس دي مش بتاعتنا وملناش فيها وكنا هنموت اساساً لولا ترتيبات **** وان عدنان قالي انه جاي يمعرص
دياب : ههه انت مش طالع سليم قدامي اهو ؟ خلصانه خلاص واهو احمد بقي تحت امرنا ف اي حاجة
عدنان : لما نشوف اخرتها معاك
دياب : طب وعرفت انجلينا دي منين ؟
انا : زنقت سيد وهو ف الفيلا وكيفت ميتينه لحد م قالي ان العزيز ع البيرت هي عشيقته انجلينا
يوسف : يخربيت دماغك يجدع
انا : مصروف عليها كتير دي و**** هههه
كلنا : هههههههه
(عند البيرت ومايا واحمد)
البيرت : صديقك الجديد ذكي جداً يا احمد لكنني لن اجعله يعيش طويلاً
احمد : تتحدث بثقة وكأنك تعتقد انني سأتركك تعيش (سحب المسدس من جنبه وشد اجزاؤه)
مايا : ابييي .. ماذا تفعل ؟ (الي هو انت هتبقي قاتل!)
احمد : هذا لا يخصك ي مايا اتركيني اُزيل هذه القذاره عن الدنيا
مايا : لا فلنسلمه الي الشرطة
(بعد كلام كتير قاله هيسلموه ل الشرطة الامريكيه ويوروهم الفيديوهات والصور الي كان بيعمل فيها صفقات شمال واحمد خد مايا والبيرت والرجالة بتاعة عدنان وصلتهم الفيلا وخد الطيارة الخاصة بتاعته ورجع هو امريكا وقعدت مايا ف مصر ف الفيلا وحواليها رجالة كتير فشخ واحمد سلم البيرت ودياب وصلنا ووصل عدنان بيته القديم والرجالة رجعت الجبل م عدا اتنين قعدومع عدنان علشان لو حصل حاجة ووصل يوسف وهو مش مرتاح من ناحية يوسف قوي يعني ووصلني وطلعت كلت واترميت ع السرير وفتحت الموبايل ودخلت ع الانستا اشوف كوكي)
كوكي : عامل ايه
انت نزلت مرجعتش تاني ولا ايه ههه(لما قولتلها نازل هرجع الاغيك ومكلمتهاش)
انت اتخطفت ولا ايه يبني فينك كل دة
يواد يصقر
انا : معاك يفرس (ب ايموشن غمز)
كوكي : خليك محترم شويه .. فينك كل دة
انا : كان عندي حوار كدة وخلصته
كوكي : انت كويس يعني
انا : اه الحمد**** .. انتي عامله ايه .. وماجي بخير ؟
كوكي : اه الحمد**** .. مش ناوي تورينا وشك تاني ولا ايه يعم دة احنا واكلين عيش وملح مع بعض
انا : (ف نفسي : وواكلين شفايف بعض كمان يشرموطة انا فاهمك وحياة امك) هههه وقت م تحب يقمر إحنا تحت الطلب
كوكي : طب بكره عزماك عندنا ع العشا
انا : كتير علينا و**** يقمر كدة
كوكي : الكلام خلص بكره مستنياك
انا : هههه ماشي
(حطيت الموبايل جنبي ونمت ع السرير وانا بفكر ف جسم كوكي بصراحة وهيجان موت نمت وصحيت بعد الضهر فطرت وفتحت الواتس وقعدت اتشاتنج مع الناس الي بعتت شويه واقلب ف الانستا لحد بعد العصر وروحت لعدنان قعدت معاه شويه وحكتله عن حوار رباب دة وقعدنا نتكلم شويه وقولنا هنقدم ف كليات القدرات دي الي قبل النتيجة علشان لو المجموع مطلعش كويس لحد المغرب كدة وروحت البيت غيرت ولبست وحطيت البرفان بتاعي ونزلت ورايح لكوكي كانت الساعة ٨ الا حاجة كدة يعني العشا خلاص ع اذان روحت وخبطت وفتحتلي وكسم فساتينها القصيره دي الي مغطيه لحد طيزها بس لونه اسود بحمالات رفيعه فشخ مبين نص بزازها فتحتلي ودخلت وقعدت)
كوكي : لا يعم انت لسه هتقعد انت صاحب بيت دلوقت تعال الاكل محطوط هههه
انا : هههه حاضر
(روحت وقعدت ع السُفره وكلت واستغربت ان ماجي مش موجودة وبعد م خلصت غسلت ايدي وقعدت)
انا : اومال مش سامع صوت لماجي يعني
كوكي : نزلت مع ماريا صحبتها من شويه
انا : (ف نفسي : لا انتي كدة عايزه تتناكي ومفضيه الجو) اها
كوكي : ايه بقي محتاجين واسطه علشان نتلم ع حضرتك
انا : لا يعم دة احنا نسيب الكل ونشوف كوكي محتاجة ايه
كوكي : اومال ايه الاختفاء الي ب الايام دة يعم مش كدة
انا : هههه اهو طيب نعمل ايه
كوكي : ههه ماشي يعم المهم
انا : (انا هايج وبتاعي واقف من اول م دخلت ولما قالت ماجي مش هنا وقف اكتر وبص هنيكها يعني هنيكها فتوقع مني ايحاجة) بس الاسود ع الاسد بيمنع الحسد فعلاً (وبغمز)
كوكي : (وشها حمر) هههه تسلملي (وبترجع شعرها لورا حلقها وقع) يلهوي ع الرخامه بقي بركبه ب العافيه
انا : هههه اركبهولك اسهل (وقومت خدت منها الحلق وبميل ع ودنها اركبه وف وشي رقبتها البيضه الي ريحتها حلوه فشخ روحت مركب الحلق وماسك ف رقبتها بشفايفي من غير م انطق ولا كلمه) اااااااااااااامممممممممممممم
كوكي : (إتخضت من الي عملته بس هي هايجة ساحت معايا) ص ص صقر بس
انا : (عمال امص ف رقبتها وروحت حاطط ايدي ع بزازها دي مش بزاز دي اسفنج .. طريه فشخ .. قعدت اقفش فيهم وافركهم من ع الفستان وامص ف رقبتها)
كوكي : (راحت عالم تاني خلاص) ااهه اايي ااهه
انا : (لقيتها ولعت روحت راجع لورا وسايبها وباصص ف عينها)
كوكي : ف ايه ؟
انا : اكمل ؟
كوكي : (مكسوفه وبتحرك رقبتها اني اكمل)
انا : لا قوليلي ايوه كمل او لا متكملش .. اكمل ؟
كوكي : كمل يصقر كمل
انا : (روحت موقفها وهاتك يدعك ف شفايف بعض مص وبوس واحط لساني جوا بوقها والفه حوالين لسانها وايدي ع طيزها من ورا بقفش فيهم) اااااامممموووووااااههههه اااااااامممممووووااااهههح ااااامممموووواااهههح (وروحت رافع الفستان لفوق لقيتها من غير اندر شخرت) خخخخ انتي من غير اندر يشرموطة (طلعت تلقائي)
كوكي : اااييووهه من غيره والمره الي فاتت كنت من غيره ااحح
انا : انتي لبوه يكوكي (وقومت راجع ماسك ف شفايفها وماسك ف كسها دعك بدعكه براحه وازود سرعة ايدي بعدين اهدي ايدي بعدين اسرعها بخليها تتكهرب)
كوكي : اااههه اااههه هج هج هججييبب (جابتهم)
انا : (روحت حاطط ايدي ف بوقها خليتها تمصها بعدين نزلتلها الفستان من فوق ومن غير برا برضو الشرموطة قعدت امص فبزازها واعضهم واشد حلماتها)
كوكي : (لقيتها بتنزل ايدها ع طيزي وبتمسكها وعايزه تحط ايدها جوا البنطلون)
انا : (روحت نافضها حتة قلم من الي قلبك يحبه) بتعملي ايه يكسمك !
كوكي : (إتخضت من ردة الفعل الي حصلت وعينها هتدمع)
انا : فكراني خول يشرموطة ؟ (وروحت سايبها وطالع همشي)
كوكي : (جت تجري ورايا وقعدت ع رُكبها ومسكت ايدي وبتعيط) و** اسفه انا جوزي كان بيحب كدة وانا معملتش مع حد غير مع جوزي افتكرك زيه انا اسفه و** سامحني انا كنت متجوزه خول وعرص انا اسفه
انا : (شديت ايدي وسبتها ومشيت ونزلت .. بصراحة عايز اكمل وهموت واكمل بس انا الي اسوق دماغي مش زبي الي يسوق دماغي كبيرها ضربة عشره والزب يرتاح انما تأنيب دماغي مش هيرتاح)
كوكي : (ف نفسها وهي بتعيط : ايه الي انا عملته ده .. رخصت نفسي وكمان إتغابيت معاه .. هووفف .. وطلعت تبص مالبلاكونه عليا)
انا : (نزلت ووانا ماشي لقيت بوكس وقفني ونزل منه حسين)
حسين : مش قولتلك مش هسيبك ؟ .. خدوه ع البوكس
انا : (مش فاهم حاجة بس حافظت ع ثباتي وإبتسمتله وهم بياخدوني ع البوكس ومشينا)
كوكي : يلهوي ايه دة ف ايه (وفتحت الموبايل دخلت عندي ف الفولورز جابت اكونت يوسف وبعتتله وفضلت ترن عليه عالانستا)
يوسف : مين ؟
كوكي : انا الي كنت ف حمام السباحة معاكي .. مش مهم دلوقت .. انا كنت باصه م البلاكونه ولقيت بوكس خد صقر ومشي
يوسف : (ف نفسه : احا) امتي دة وفيين؟
كوكي : لسه دلوقت تحت ف شارع ********
يوسف : ماشي خلاص هتصرف انا
كوكي : (ف نفسها : ايه المصيبه دي عملت ايه يصقر)
يوسف : (كلم عدنان ودياب وقالو هيجولي التلاته ع القسم وعدنان عمل مكالمه ونزل)
(عندي انا وحسين ف القسم لما وصلنا)
حسين : (ضربني بوكس ف وشي) مين هيشيلك من تحت ايدي دلوقت ؟
انا : (قلق الدنيا والآخره جوايا بس باصصله ومبتسم)
حسين : (ضربني بوكس كمان) انا هوريك مين هو حسين قاسم عبدالعزيز ابو المجد يحيلة امك
انا : (ف نفسي : الاسم دة شوفتو فين فين .. اللواء قااسسم افتكرت .. تفيت الدم الي كان ع بوقي) طب وع كدة بابا اللواء قاسم يعرف الي انت بتعمله دة
حسين : (إستغرب اني عرفت ان ابوه لواء) وانت تعرف ابويا وتعرف انه لواء منين ؟
انا : إتصل بيه طيب قوله صقر
حسين : (ضربني بوكس) لا م هو كدة كدة هيجي ويعرف
(عند يوسف ودياب وعدنان وهو واقفين بره ع باب القسم)
يوسف : هنفضل واقفين هنا مش هندخله
دياب : ايه يعدنان ؟
عدنان : استني يسطا انت وهو هتدخل دلوقت تعمل ايه ؟ استني بس خمسه
(كام دقيقه وجه شخص نزل من العربيه وقال لعدنان هو جوا ؟ قاله ايوه ودخل ودخلو وراه)
(عندي انا وحسين)
انا : بتضيع وقت ع الفاضي انت و ف الاخر هنيكك برضو خد وضعك دلوقت (معتمد ان قاسم ميعرفش الي بيحصل وهيجي ينيك حسين)
حسين : هههههه لسه زي م انت برضو مفكر نفسك نص الدنيا حتي وانت بتتناك
(فجأه لقيت الباب إتخبط مره واحدة وداخل واحد ف سن الاربعينات كدة ف اواخرها لابس لبس الجيش وعامل زي الدولاب وبشرته قمحي وعينه عسلي ووراه عدنان ودياب ويوسف)
حسين : انت مين انت يمتخلف منك ليه اطلع بره بدال م ارميكم ف الحجز (بص ع يوسف) وانت دورك جاي
الراجل : (خبط حسين قلم حكومي) انت بتعمل الي بتعمله دة بأي سلطة يمتناك؟ معاك فريق اول محمود عبدالقادر يشرموط
حسين : (خد القلم وسمع الاسم والدم نشف ف جسمه ومش بينطق)
الراجل : (مسكه من الهدوم) ابن مين انت يلااا؟
حسين : (بيتكلم ب العافيه) حسين قاسم ابو المجد
محمود : اللواء قاسم ؟ فين هو ؟ يعرف الي انت بتعمله دة ؟
قاسم : (كان الامين كلمه وقاله ع الي بيحصل وجه ودخل علينا) سعة الباشا محمود دة سوء تفاهم وهيتحل ان شاء **** واناهحاسب حسين ع الي حصل دة
محمود : ف ايه يقاسم بيه م تلم ولادك .. عندك علم ب الي ابنك الغبي عمله ؟
قاسم : لا و**** يباشا معرفش انا لسه الامين متصل بيا قالي
محمود : ايه نايم ع ودانك؟
قاسم : مش هتتكرر يباشا وانا هحاسب حسين .. (وبصلي) وصقر ابني مفيش حاجة الموضوع ف بيته وكويس انها جت مع حضراتكم
محمود : مش هتكلم المره دي يقاسم وحاوط ع ابنك علشان انا هستناله غلطه
قاسم : **** م يجيب غلطات يباشا .. إتفضل نجبلكو حاجة
انا : تسلم يقاسم بيه حسين قام بالواجب
قاسم : لينا قعدة يصقر
محمود : يلا يعدنان ؟
عدنان : يلا يبه .. يلا يشباب
(طلعنا بره)
محمود : حاجة تاني يعدنان ؟
عدنان : **** يعزك يباشا تعبناك معانا
محمود : ولا تعب ولا حاجة جمايل حج عبدالخالق مغرقاني ومن دماغي لرجلي اي حاجة تحصل كلمني
انا : (دخلت ف الكلام) **** يباركلك يباشا تسلم
محمود : (بصلي) حمدلله ع السلامة يصقر .. سيرتك كانت حلوه عند حج عبدالخالق ع فكره
انا : (إبتسمت) **** يرحمه
محمود : آمين .. همشي انا واي حاجة رقمي مع عدنان
انا : ف رعاية **** يباشا إتفضل
محمود : (ركب العربيه ومشي)
(ركبنا العربيه مع دياب انا ويوسف وعدنان)
(عند حسين وقاسم)
قاسم : انت قولتلي انك هتعمل اي حاجة م الي عملتها دي ؟ ايه مفكر نفسك رئيس الجمهوريه ؟
حسين : يبابا …
قاسم : (خبطه قلم) تطلع من هنا ع البيت ولو رجعت البيت وملقتش هكسرلك رجلك وهعجزك باقي عُمرك
حسين : (طلع ومشي من سُكات)
(عندي انا والشباب ف العربيه)
دياب : بقيت رد سجون وركبوك البوكس ههه
انا : هههه يصحبي احنا الحبساجية رجالة وميه ميه
كلهم : هههههه
دياب : بس قاسم كان بيتكلم اكنه يعرفك انت تعرفه؟
انا : اه اتعرفت عليه ف موقف كدة من كام يوم ووصلني البيت وبتاع
عدنان : يبقي مكنش يعرف ان حسين هيجيبك ويعمل معاك كدة
انا : دة اكيد
يوسف : (ساكت لانه خايف ع سمعة اخته احسن يقولو دة بسبب ايه فانا اقولهم اخت يوسف وبتاع والي حصلي كان بسببه وبسبب الحوار دة)
انا : (بصيت ورايا ع يوسف علشان كنت قاعد جنب دياب من قدام وحطيت ايدي ع وِركه دوست عليه كدة الي وبصتله الي هو"إطمن مفيش حاجة هتتقال متخفش")
يوسف : (بصلي وهز دماغه)
انا : انتو عرفتو منين صح ؟
يوسف : حبيبتك قالتلي انا وانا قولتلهم
انا : مين حبيبتي حبايبي كُتار انا
يوسف : الي كانت ف حمام السباحة
انا : اااهه كوكي
دياب : حريم حريم إرحم نفسك ههه
انا : ههه و**** هي الي جتلي لحد عندي يصحبي انت عارفني مش بروح
عدنان : ومين كوكي دي
انا : (حكتله الي حصل ف الحمام)
عدنان : (بيهزر) اه يعني كوكي منمره عليك والغلبان الي كان معاك دة ملوش دور (قصده ع يوسف)
يوسف : هههه ارزاق يعم عدنان بقي
انا : هههههه
(روحنا كل واحد بيته ورجعت فتحت الموبايل وقلبت فيه شويه والانستا وظهر اني اون لاين لقيت كوكي بتبعت)
كوكي : صقر انت كويس ؟
انا : اه
كوكي : حصل ايه ؟
انا : وانتي مالك ؟
كوكي : (زعلت) طيب آسفه انا كنت بطمن عليك بس
انا : تسلمي
كوكي : (عملت قلب ع المسدج ومبعتتش تاني .. ف نفسها : عكيت الدنيا عكيت الدنيا يلعن ميتين شكلي)
(نمت وصحيت وعدا كام يوم طبيعي ومفيش كلام بيني وبين كومي ولا بيني وبين رباب وبخرج كل يوم وبنقعد انا ويوسف ودياب وعدنان كتير ويوسف بقي واحد مننا وبقينا بنقعد مع صحابنا وخالد مخنوق منهم كالعادة والدنيا ماشيه طبيعيه ونسيت حوار حازم انا دة راح من دماغي وكان دياب وعدنان ف مره ماشيين بالعربيه طلع عليهم ٤ عربيات حاوطوهم ونزلوهم من العربيه وثبتوهم ع الارض ونزل من العربيه شخص)
عدنان ودياب : (إستغربو وإتخضو فشخ)
دياب : ازااايي!!
والجزء يخلص وهسيبكو لتخميناتكو ونتقابل الجزء الجاي ??
رجالة المنتدي انا جيت ?? معلش ع التأخير غصب عني كان عندي ظروف يومين كدة وهنكمل زي م إحنا وهننجوي كلنا ??? طب إنجوي ??
الجزء السابع :
دياب : ازااايي!!
عدنان : البيرت !!
البيرت : ههههه مفاجأه لم تكُن في الحُسبان أليس كذلك ؟
دياب : مفاجأه قذره كصاحبها
البيرت : ههه إهدأ يصغيري لا تُتعب نفسك امامك تعب كثير ستتحمله (بص للرجالة) ضعوهم في السيارات ولنذهب
(الرجالة ركبوهم ومشيو وعربية دياب واقفة مكانها)
(عندي انا كنت ف البيت لقيت رقم بيرن)
انا : الو ؟
الرقم : صقر عدنان ودياب في خطر
انا : (قومت مخضوض) ف ايه مين انت ؟
الرقم : انا احمد والبيرت خرج من السجن والان ف طريقه إليكم والمراقبون له من رجالي قالو انه قد اخذ دياب وعدنان
انا : (ف نفسي : احا ايه الليله دي) خدهم فين يخواجه وامتي !!
احمد : الان من دقائق وهم ع الطريق الان
انا : حد من رجالتك بيراقبهم ؟
احمد : اجل
انا : ليك رجالة هنا غير الي ورا البيرت ؟
احمد : اجل انا ف مصر مع معظم رجالي
انا : إسمع .. هقف ف شارع ****** إبعتلي رجالة بسرعة علشان نلحقهم ع الطريق بسرعة
احمد : حسناً
انا : (قفلت) (ف نفسي : كسم البضان قولتلك يدياب مش ليلتنا دي علشان ندخل فيها اهو مش عارفين هتموتو دلوقت ولا هتعيشو دلوقت ولا هلحقم ولا هيروح بيكو ع فين **** يستر) (ولبست ونزلت ف المكان الي قولتله عليه وجت ٣ عربيات ركبت فواحدة منهم وف شخص شافني من بيتو ومشينا)
(عند دياب وعدنان)
عدنان : جهز نفسك علشان هيطلع ميتين اهلنا قبل م يقتلنا
دياب : مش هيلحق
عدنان : واثق اكنك انت الي خاطفه وقاعد بيت رجالتك
دياب : (بيهمس ف ودنه وكدة كدة كل الرجالة اجانب مش فاهمين عربي) بص ع المراية دي من غير م تلفت الانتباه هتلاقي عربيه ماشيه ورانا من ساعة م طلعنا وماشيه من بعيد لبعيد
عدنان : (بص لقي عربيه وراهم فعلاً ماشيه من بعيد لبعيد) ايوه ايه الثقة دي برضو انت عارف مين الي جوا العربية ؟
دياب : لا مش عارف بس معني انها مراقبة من بعيد لبعيد يعني هتيجي توقف العربيات دي ف اقرب فرصة وليها طار مثلاً مع البيرت او هي عايزه تعرف هيودينا فين بعدين الي جوا العربية يطلعونا واكيد مش هيبقو مصيبة بالنسبالنا زي المصيبة الياحنا رايحينلها دلوقت
عدنان : طيزك يدياب رابطلي حياتنا ب توقعاتك وف الاخر يجو يقتلونا ويقتلوهم .. **** يستر
(عندي انا والرجالة الي معايا دخلنا من طريق معاكس ليهم يعني نقطع عليهم الطريق نبقي ف وشهم مش وراهم وعمالين نجريب العربيات لحد م وصلنا وقطعنا عليهم الطريق ونزلنا وبنضرب نار ع البيرت ورجالته)
انا : (بزعق فيهم) إحذرو ان تُصيبو عدنان او دياب
عدنان ودياب : (موطين لتحت علشان الطلق وكل الرجالة الي معاهم ف العربية الي مات منهم والي نزل يضرب)
عدنان : قولتلك هنموت
دياب : خد مسدس الراجل الي جنبك وانزل
عدنان ودياب : (خدو مسدسات من الاتنين الي كانو ف العربية ونزلو وهم ع الارض مش واقفين علشان الضرب)
عدنان : (بيرمي ب عينه شافني) دة صقر !!
دياب : صقر !!! (بيرمي ب عينه لقيني بضرب ع البيرت ورجالته إبتسم وضحك) صقر
عدنان ودياب : (قامو يضربو ف رجال البيرت الي حواليهم)
انا : (جتلي طلقتين ف كتفي حسيت بوجع رهيب وسخونه بنت وسخة اول مره طلقة تدخل جسمي محستش بنفسي لقيت الدنيا بتلف بيا كذا حاجة عدت ف دماغي وف افكار دماغي وقومت مرمي ع الارض)
عدنان : صقر وقققععع
راجل من الي معايا : (شدني ورا العربية بحيث تكون كاڤر لينا من الضرب) صقر .. سيد صقر
دياب : (سمع كلمة صقر وقع إتشنج مكانه) بت بت بتقول اي ايهه؟
عدنان : (زق دياب علشان ينزلو من تحت جنب العربيه علشان ميتصابش ومسكو من التيشيرت) بقولك صقر وقع صقر وققعع ففووققق
دياب : (عينه بقت تنزل دموع لوحدها وقام يضرب ف رجالة البيرت مع عدنان ورجالة احمد لحد م وقعوهم كلهم م عدا البيرت الرجالة قفلو عليه وكتفوه)
عدنان ودياب : (جريو عليا)
عدنان : صقر .. صقر .. فوق يصحبي
دياب : (ع رُكبه وبيعيط بس)
عدنان : هيا هيا بسرعة إحملوه ضعوه ف السيارة
(شالوني وحطوني ف عربية والبيرت ف عربية وعربية البيرت طلعت ع المكان الي احمد فيه وانا واخديني ع المستشفي وورايا عربية فيها باقي الرجالة)
(ف العربيه عندي انا وعدنان ودياب)
دياب : (بيعيط) سامحني يصحبي سامحني انا السبب انا الي مسمعتش كلامك لما قولتلي الليلة دي اكبر مننا
عدنان : (بيزعق فيه) دييااابب اكتم خالص صقر لسه معانا وهيطلع منها اكتممممم
(مشيو وطلعو ع المستشفي والراجل الي كان معانا من رجالة احمد دة وراهم الباسبور الاجنبي وطبعاً تعظيم سلام ل الاجنبي خوفاً من السفارة بتاعتو ودخلوني بسرعة العمليات وقعدت جوا ودياب وعدنان وراجل احمد بره وكلم احمد قاله ع الي حصل)
عدنان : (ف نفسه : متسبنيش يصحبي انا م صدقت إتلميت عليك تاني متسبنيش هتطلع منها ان شاء ****)
دياب : (بيعيط وبيقول ف نفسه : سامحني يصقر انت كان عندك حق سامحني يصحبي حطيت حياتك ع كف عفريت **** قوموب السلامة لو حصله حاجة انا مش عارف هعيش ازاي او هسامح نفسي ازاي)
(عند احمد كانت الرجالة وصلت ب البيرت ف المكان الي هو فيه عباره عن ڤيلا محدوفة ف مكان لوحدها كدة)
احمد : قد اخطأت عندما تركتك تعيش وظننت ان الشرطة ستحاكمك .. نسيت انك قذر ولديك اشخاص قذرين مثلك يساعدوك
البيرت : هههه سوف اُخرج باقي قذارتي عليكم فرداً فرداً يعزيزي احمد وكانت البداية بصقر الذي يصارع الموت مع انني كنت اريدان اجعله الاخير كنت فد احببته ههه
احمد : (ضربه ف وشه ب رجله) سيرجع صقر وهذه المره لن اسلمك لأحد سيكون موتك ف هذا المكان لكن ع يد صقر الذي احببته (بيكلم الرجاله) ضعوه ف القبو
البيرت : (بيكلم والرحالة ماسكينه وماشين بيه) انا انتظرك ولكن عزائيل ينتظر صديقك صقر بحرارة اكثر مني ههههه
(طلع احمد وركب عربيته وجالي ع المستشفي)
احمد : كيف حاله يعدنان ؟
عدنان : منعرفش من ساعة م دخل محدش العمليات قالنا حاجة
احمد : خيراً ان شاء ****
دياب : (بغِل) فين البيرت ؟
احمد : نطمئن ع صقر واوصلكم إليه
دياب : خدني ل البيرت دلوقت (عايز يروح يقتلو)
عدنان : دياب اقعد وإرسي كدة وإرزن لحد م نطمن ع صحبك الي مرمي جوا دة
دياب : (سكت)
(يوسف كان بيرن عليا وتليفوني مع عدنان ورن كذا مره لحد م عدنان رد)
يوسف : ايه يعم عمال ارن عليك انت بتعُط ولا ايه
عدنان : يوسف انا عدنان واحنا ف مستشفي ***** متسألش ليه وتعال
يوسف : (بعدم فِهم وقلق) اديني جاي (وقفل ونزل وجاي المستشفي)
احمد : لا تقلقو الرجل الذي كان مع صقر قال ان الرصاص في كتفه سوف يخرج منها
عدنان : احمد بيه بلا ف كتفو بلا ف رجلو حتي لو خدش ف صوباعو كل دة من تحت راسك انت ودياب
احمد ودياب : (ساكتين ودياب حاسس ب ذنب رهيب)
(شويه ويوسف جه)
يوسف : ف ايه ؟ صقر فين ؟ صقر فيه حاجة ؟
عدنان : تعال (حكاله الي حصل)
يوسف : (وشه بقي ارزق من الخضه) محدش طلع من جوا قالكو حاجة ؟
عدنان : لا ادينا مستنيين
يوسف : (ف نفسه : قولتلك يصحبي خاتمة الحوار دة مش خير ودة حوار كبير ركبت دماغك وقولت مش هسيب دياب .. **** يقومك بالسلامة يصقر)
(بعد شوية طلع الدكتور)
عدنان : خير يدكتور ايه الاخبار
الدكتور : خير ان شاء **** مفيش حاجة احنا طلعنا الطلق من جسمه وهو دلوقت كويس بس مرتاح شويه .. وطبعاً انا مُضطر اعمل محضر بالكلام دة
يوسف : محضر ؟
احمد : لا تشغلو بالكم انتم .. حسناً يدكتور تعال لنقوم بعمل المحضر
يوسف : محضر ايه يسطا دي مصيبة لو حد من عند صقر عرف
عدنان : متقلقش احمد مش هيخليه يعمل حاجة
(احمد عرف نفسه ل الدكتور ومشي الدنيا كدة بالحب وبالسلطة بتاعة احمد طبعاً والجنسيه ومعارفو الي ف كل مكان ودياب كلم ابويا قالو اني هبات عنده يومين وابويا قالو مفيش مشكلة عادي ويوسف كلم البيت قالهم انه بايت عندي علشان يقعدمعايا ومرضيش يمشي وحراسة احمد ماليه المستشفي والناس ف دماغها ١٠٠ سؤال وسؤال)
(عندي وانا نايم ف السرير محادثة بيني وبين نفسي)
انا٢ : مسمعتش ليه الكلام لما قالو ان الحوار كبير عليك ؟
انا : كنت عايزني اسيب صحبي يدخل ف الحوار دة لوحده؟ .. دة مش صحبي دة اخويا
انا٢ : طب وفين اخوك دلوقت ؟ انت مرمي هنا وهو سليم بره إستفدت ايه انت ؟
انا : ملكش دعوه
انا٢ : متضحكش ع نفسك انت دخلت نفسك ف حاجات اكبر منك
انا : ماشي ماشي خلاص طير يلا مش ناقصك
(عدت فترة وفوقت والممرضة سمحت انهم يدخلولي)
(دخل يوسف وعدنان ودياب جري واحمد وراهم)
يوسف : حمدلله ع السلامة يصحبي وقفت قلبي و****
عدنان : حمدلله ع السلامة يخويا الف سلامة
احمد : الحمد**** انك بخير يصقر اتمني ان لا تكون لديك ضغينة من ناحيتي يصديقي
انا : (بتكلم براحة) مفيش حاجة يخواجه انا دخلت معاك ف الحوار دة بمزاجي انت مغصبتنيش علشان ابقي مدايق منك او لا .. (بصيت لدياب وهو عينه بتدمع وانا عارف ان ضميرو نايكو وإبتسمت) إمسح دموعك ياد انا قدامك اهو مفيش فيا حاجة
دياب : سامحني يصقر انا السبب انك نايم النومة دي
انا : يعم خلص بلا سامحك بلا مسامحكش انا مفكرش لحظة اني اتدايق منك يدياب ولو رجع بيا الزمن هعمل كدة تاني وتالت وهفضل ف ضهرك
دياب : **** يخليك ليا يغالي
عدنان : إعمل يخويا تاني وتالت ونبص نلاقي روحنا بندفنك
انا : ههه يجدع العُمر واحد والرب واحد ههه .. صح هرجع البيت ازاي والساعة كام دلوقت ؟
يوسف : متقلقش دياب كلم ابوك قاله انك بايت عنده وكدة
انا : طب كويس .. وهطلع من هنا امتي ؟
احمد : عندما يأذن لك الدكتور
انا : لا يأذن ولا ميأذنش شوفو قولو اطلع بكره ولا بعدو
عدنان : اقعد بس ع حيلك كدة لحد م الدكتور يقول
انا : طيب .. مسكتو البيرت ؟
احمد : منتظرك حتي تأخذ روحه يصديقي
انا : حلو .. هاتو بوق مايه علشان هموت م العطش
يوسف : هههه (جبلي مايه من جنبي) خد
انا : (شربت واديتهالو) اه يبوي يكتفي (بهزار كدة زي م ابقي قاعد وتقول اه يبوي يرجلي?)
يوسف : سلامتك يفنان
انا : حبيبي يجو .. الساعة كام صح دلوقت ؟
عدنان : ١١
انا : طب خلاص روحو انتو انا كدة كدة هنام اصحي الصبح واخليه يطلعني من هنا
يوسف : نروح فين ؟ عليا النعمة م حد ماشي من هنا غير لما تطلع معانا انت بتتكلم ف ايه
انا : يعمي علشان البيت عندك انت طيب دول مقاطيع ملهومش حد هنا هههه
يوسف : لا كلمتهم قولتلهم انا بايت عندك
انا : ابيض عليك يكش امك تكلم امي بالصدفة وتقولها العيال مش بايتين هنا هنتركب
يوسف : هههه خير خير
انا : طب اطفي النوم علشان هسافر ف النوم حاسس اني منمتش ههه
عدنان : ههه ماشي
(طفو النور وطلعو قعدو بره المستشفي شويه واحمد رجع الڤيلا وفضلو هم بره شوية لحد م كانو عايزين ينامو دخلو يوسف فرش ع الارض جنبي ونام وعدنان نايم ع الكنبة الي ف وش السرير بتاعي ودياب قاعد جنبي ع الكرسي)
انا : (صحيت بالليل كدة كان قرآن الفجر شغال لقيتهم نايمين الي ع الارض والي ع الكنبه والي نايم ع الكرسي إبتسمت) (فنفسي : و** لو رجع بيا الزمن يدياب برضو هيقف معاك وهعمل نفس الحوار دة تاني ميت مره .. مطلعش م الدنيا غير بيكو ** يديمكو يرجالة و****) (وكملت نوم صحيت الصبح كان عدنان صاحي وبيشرب قهوه والباقي نايمين)
عدنان : صباحو يفنان
انا : حبيبي .. الساعة كام دلوقت ؟
عدنان : ٩ ونص
انا : دة الواحد نام زي القتيل هههه
عدنان : ههههه .. باقي القُتلة نايمة اهي
انا : ههههه
يوسف : (صحي) اصطباحتكو زي وشكو
انا : قوم يحزين طيب وصحي التاني دة هههه
يوسف : (قام وبيصحي دياب)
دياب : (صحي) ايه الاجواء
انا : ميه ميه روحو افطرو وشوفو الدكتور قولوله تجبولي فطار علشان انا جعان
دياب ويوسف : (طلعو)
عدنان : عامل ايه دلوقت
انا : الحمد**** يعم مفيش حاجة الدكتور قال ف كتفي بس
عدنان : طب الحمد**** يصحبي .. دياب كان هيموت نفسه عليك ع فكره
انا : عارف
عدنان : عدت ع خير يصحبي
انا : الحمد**** عدت وطلعنا منها
(شويه وجه دياب ويوسف وجابو فطار وفطاري دخلتهولي الممرضة وكلنا وقعدنا وجه احمد)
احمد : كيف حالك الان يصقر
انا : بخير يخواجه الحمد****
احمد : كل ما تطلبه مني اوامر يصقر لا تنسي انا مدين لك انت ودياب بحياتي
انا : تسلم يخواجه شايلك ل الكبيرة .. الدكتور قال هطلع امتي ؟
عدنان : قال خليك انهاردة كمان واطلع بكره الصبح زيادة تأكيد علشان نطمن عليك
انا : إتبضنت يراجل عايز اطلع
دياب : بكره تطلع يعم علشان نبقي مطمنين عليك
(قعدنا شويه واحمد مشي وعدنان ودياب راحو يستحمو ويغيرو هدومهم وقعد معايا يوسف)
يوسف : بقولك
انا : ايوه
يوسف : رانيا شافتك وانت بتركب عربيه ومعاك عربيتين تاني وفيهم ناس وقالت لكام واحدة والكلام وصل ل اختي وقالتلي امبارح بالليل وانا بكلمها
(رانيا الشخص الي شافني وانا بركب العربية)
انا : ي البضان مش هنفضي من اللت والعجن دلوقت
يوسف : دة انت كمان متعرفش انك بقيت فارس احلام رانيا بعد الي عملته فيها هههه
انا : وانت عرفت منين اوعي تكون اسراء لسه بتكلمها
يوسف : تكلم مين يعني اشيل رقبت اختي من مكانها .. هي رانيا بتفضل تعيطلها وسامحيني وبتاع والجو دة بس اسراء قفلت خلاص الموضوع دة
انا : اومال انت عرفت منين
يوسف : هي بتحكي لواحدة صحبتها عليك وصحبتها بتحكي ل اسراء عادي واسراء بتقولي
انا : جمعية ودايرة هههه
يوسف : ههه .. هتعمل ايه ف رانيا الي ماشية توزع الاخبار دي
انا : ولا حاجة ولا ف دماغي بس هو البضان كله لما حد يحط الشطة والبهارات ع الاخبار من عنده .. فين موبايلي
يوسف : كان مع عدنان استني اشرف حطو فين (وقام يدور عليه ولقيه ف الدُرج وجابهولي)
انا : (خدته لقيت كوكي باعته ع الانستا وكذا حد باعت منهم مروه وعبده وملك ومحمد وسيف ورباب وخالد وهند و٣ ارقام غريبة وواحد غريب بس مش مصري كان حوار اني بركب عربية ومعايا ناس دة إتنشر بين الدفعة بتاعتي والاكبر مني والاصغر ورانيا قامت ب الواجب وكل واحدة بتكلم واحدة قالتله وكل واحد بيكلم صاحبو قالو وكدة وكان كل الي باعت بيسأل ع الحوار دة حتي مروه علشان هي كانت تعرف بنات من عندنا هنا برضو سوشيال .. سبت كل العك دة ودخلت اشرف الرقم الي مش مصري دة)
الرقم : صقر طمني عليك **** تكون إتحسنت وبخير
انا : مين ؟
الرقم : انا مايا يصقر
انا : (ف نفسي : غريبه عايزه ايه انتي) اها .. الحمد**** بخير يماريا تسلمي
مايا : **** ديماً .. الي حصلك بسببنا احنا معلش بقي
انا : (مستغرب انها بتتكلم عربي بنفس لغتنا كدة افتكرها بتتكلم عربي زي ابوها او مش بتتكلم عربي خالص) مفيش حاجة يقمر انا عملت بدماغي مش غصب
مايا : طيب .. خرجت م المستشفي ولا لا بابا قالي انه جايلك ويشوف هتخرج امتي
انا : لا و**** لسه هخرج بكره
مايا : ان شاء **** .. اسيبك ترتاح
انا : (عملت قلب ع المسدج بتاعتها)
(فتحت شات رقم غريب١)
الرقم : صقر …
انا : (ف نفسي : ميتين صقر) مين ؟
الرقم : مش مهم المهم انت كويس ؟
انا : هبعت المسدج دي وهقول مين تاني ولو مخلصتش وقولت مين هخبطك بلوك يطلع من طيزك صدقني .. ها مين ؟
الرقم : براحة يعم .. انا رودينا
انا : (ف نفسي : انتي تاني) ايه يرودينا عاملة ايه
رودينا : الحمد**** طمني عليك انت
انا : طبعاً قالولك شوفنا صقر بيركب مع ناس ومعاه كذا عربيه ههه؟
رودينا : اه قلقت بصراحة قولت اسال
انا : لا مفيش حاجة يقمر انا بخير
رودينا : اومال ايه الموضوع دة
انا : (معملتش سين ومردتش)
(فتحت شات رقم غريب٢)
الرقم : عامل اي
انا : (عرفتها م الصورة) كويس يماجي وانتي ؟ (ف نفسي : هو انتي وامك هتفضلو تتشرمطو عليا؟)
ماجي : الحمد**** .. مختفي يعني ؟
انا : مش مختفي ولا حاجة موجود اهو
ماجي : خلينا نشوفك يعم انت متعرفش انت بقيت واحد مننا (وبتضحك بقلب)
انا : تسلمي يماجي ان شاء **** هبقي اجي (وضحكت بقلب)
ماجي : طيب متتأخرش بقي
انا : ماشي (وبضحك)
(ماسك الموبايل لقيت شخص داخل عليا بيفتح الباب بغباء ولهفة بنت وسخة يوسف زعق وانا ببص اشوف مين والشخص الي شوفته عيني مصدقتش اخر شخص كنت متخيل اشوفو)
والجزء يخلص واسيبكو لدماغكو تخمنو الشخص دة مين ?? معلش الجزء صغير حبتين بس علشان متأخرش اكتر من كدة مشي الدنيا ب الجزء دة ونتقابل الجزء الجاي ??
مفيش حد إتوقع الشخص الي دخل صح ? .. رجالة المنتدي انا جاي اروق عليكو ?? .. إنجوي بشباب ??
الجزء التامن :
انا : (ماسك الموبايل لقيت شخص داخل عليا بيفتح الباب بغباء ولهفة بنت وسخة يوسف زعق وانا ببص اشوف مين والشخص الي شوفته عيني مصدقتش اخر شخص كنت متخيل اشوفو)
الشخص : (دخل جه عندي جنب السرير ومسك ايدي) صقر انت كويس فيك ايه ؟
يوسف : ف ايه يسطا ايه دة !
انا : (ساكت بفوق بس من الصدمة من الشخص الي شوفته قدامي) كويس يعلياء اهدي انتي جيتي ازاي وعرفتي ازاي انتمش المفروض بره مصر !
علياء : سيبك من دة كله دلوقت انت كويس بجد ولا فيك حاجة ؟
انا : يستي كويس مفيش حاجة قوليلي بس عرفتي ازاي اوعي يكون حد من البيت عندي عرف
علياء : لا متقلقش محدش عرف غيري
انا : وانتي عرفتي ازاي !
علياء : هقولك
((فلاش باك))
عدنان : (ف البيت استحمي وغير وقاعد بياكل لقي الجرس بيرن طلع يفتح وإتفاجأ) ايه دة علياء !
علياء : ايه يعم شوفت عفريت ولا ايه
عدنان : مش القصد حاجة مش متوقعة بس .. تعالي من جوا طيب
علياء : (دخلت) ماله البيت مترب كدة جامد ليه؟
عدنان : م انتي عارفة من بعد ابوي **** يرحمه م مات انا مشيت وسبته مقفول ولسه راجع من كام يوم بس
علياء : **** يرحمه .. كويس كنت فاكره اني هاجي ع الفاضي مش هلاقيك وهلاقي البيت مقفول بس قولت اجرب مش هخسر حاجة .. المهم اخبارك ايه
عدنان : الحمد**** كويس .. انتي عاملة ايه ومش كنتي ف روسيا رجعتي امتي ؟
علياء : رجعت مع جوزي و**** عنده شغل هنا
عدنان : ايه دة إتجوزتي طب كويس الف مبروك
علياء : **** يبارك فيك يحبيبي .. اومال فين صقر ودياب رجع ولا لسه مسافر؟
عدنان : اه دياب رجع هو ف البيت
علياء : (قلقت لما مجاوبش ع فين صقر) وصقر فين!
عدنان : (مش عارف يقولها ايه) صقر تعبان شويه و****
علياء : (وشها قلب) تعبان ماله ف ايه ؟
عدنان : مفيش حاجة شوية تعب ودخل المستشفي مفيش حاجة
علياء (بخضه) مستشفي ؟ مستشفيي ايه وليه ؟؟
عدنان : اهدي يبنتي هو كويس عادي بس كان تعبان شويه
علياء : تعبان مالو ؟ ف مستشفي ايه هو ؟
عدنان : استني اغير ونروحله انا كدة كدة رايح
علياء : طب بسرعة يلا
عدنان : (قام يغير .. ف نفسه : مالها بت المهبوشة دي)
علياء : (ف نفسها : انا م صدقت رجعت علشان اشوفك يصقر يقولولي تعبان ومستشفي ؟ خير ان شاء **** خير)
(لبس عدنان ومشيو راحو المستشفي)
(علياء لابسة دريس لاڤندر مش ماسك ع جسمها جامد هو مظبوط وخُمار ابيض وشكلها حلو فشخ انا بحب الاستيلات دي نيك ووشها منور من البياض)
((عودة م الفلاش باك))
انا : وفين عدنان ؟
علياء : واقف مع راجل كدة شكله اجنبي
انا : (جه ف دماغي احمد او حد من رجالته) اها طيب .. اومال فين جوزك انتي ؟
علياء : اول م جينا هو راح الشركة وانا زهقت من قعدة الشركة الي مش بعمل فيها حاجة فقولتله هروح اسلم عليكو
انا : تسلمي علينا ؟ هو عارفنا ؟
علياء : اه انا حكيتله ع كل حاجة يعم
انا : اها طب كويس
علياء : ايه بقي الي جابك المستشفي مالك ؟
يوسف : (قاعد بيسمع بس ولا اكنه موجود بالنسبة لعلياء?)
انا : ولا حاجة تعبت شويه بس .. (شاورت ع يوسف) دة يوسف صحبي واخويا زي دياب وعدنان كدة
علياء : (بصتله) اها ازيك ييوسف
يوسف : الحمد**** تسلمي
علياء : غريبة انا قولت هتقفل دايرتك ع دياب وعدنان بس ههههه
انا : ههه يعم لا انا دايرتي كبيرة فشخ بس انت متعرفش غير دياب وعدنان وهم اقرب ناس ليا .. ضيفي ليهم يوسف بقي
علياء : **** يديمكو كلكو لبعض يحبيبي .. معرفتش برضو ايه الي منيمك كدة ودة الي ف كتفك مش تعب عادي والناس الي واقفة ع اوضتك الي مرضيتش تدخلني غير لما عدنان قالهم هاا عملت ايه مصيبه تاني
انا : ههههه إعتبريه تعب عادي لحد م بعدين هقولك
علياء : ماشي كدة كدة هعرف .. هتطلع امتي من هنا ؟
انا : بكره
علياء : طب كويس (تليفونها رن) ثانية دة مازن جوزي (وطلعت ترد)
يوسف : مين دي يسطا ؟
انا : واحدة زي اختي اعرفها من بدري لو تسمع عن الحوار الي عمله حج عبخالق هنا ف البلد قبل كدة
يوسف : ايوه
انا : اصل وسبب الحوار كله هي دي
يوسف : اهاا
(عند علياء بره وهي بتكلم جوزها)
علياء : الو يمازن
مازن : فينك دلوقت
علياء : ف المستشفي
مازن : مستشفي! ف حاجة ولا ايه ؟
علياء : لا دة صقر هنا معرفش تعبان بقاله يومين باين او يوم مش عارفه
مازن : اها .. طيب انا خلصت هعدي عليكي اخدك وبالمره نتعرف ع صقر الي خاوته دماغي بيه
علياء : هههه ماشي (قفلت ودخلت عندنا)
انا : ايه ف حاجة ؟
علياء : لا دة كان بيقولي خلص وكدة وقال يعدي ياخدني وبالمره يعرفك
انا : طيب .. عدنان بيعمل ايه كل دة بره ؟
علياء : مش عارفة
(مكملتش الكلمة ولقيت عدنان ودياب داخلين مع بعض)
علياء : اهو جه .. ايه دة ازيك يدياب
دياب : (إتفاجأ طبعاً ان علياء موجودة وعارفه) علياء عاملة ايه انتي هنا من امتي وجيتي ازاي
علياء : جابني عدنان يعم من شوية كدة
دياب : مش كنتي مسافرة تقريباً مش فاكر بلد اجنبية كدة مش فاكر فين بصراحة
علياء : ههه اه كنت ف روسيا ورجعت مع جوزي عنده شغل ف الشركة هنا
دياب : اها حمدلله ع السلامة والف مبروك ع الجواز
علياء : **** يبارك فيك عبالك كدة
دياب : **** ههههه
كلنا : هههه
انا : ايه يعدنان بقالك كتير واقف بره ف حاجة ولا ايه
عدنان : يعم دة الراجل بتاع احمد اقوله خلاص شيل الرجالة وكدة علشان الكلام والناس وخلاص ملهومش لازمة البيرت ومعانا وانت وطالع بكره يقولك الا ب الدين م حد ماشي من هنا غير لما صقر يطلع يعم يرضيك يهديك لا احمد بيه قايل ان مفيش راجل هيتحرك من مكانه غير لما تطلع هههه
علياء : (بصتلي) مين البيرت ؟
انا : (مهتمتش بسؤلها) ههههه
يوسف : ولو معملش كدة يبقي راجل ناقص بصراحة
دياب : قولتلك دوس معايا ودة هيدلعنا عمرنا كله اه كنت هتموت بس اهو عايش وهتدلع هههه
عدنان : طب اقعد يمعر..
انا : حاسب معانا أُنثي هنا
علياء : انتو عاملين ليا اي وجود يعم قاعدة عاملة زي العبيطة ف الزفه مش فاهمه حاجة فهمني بتقولو ايه
انا : خلاص قولتلك هفهمك بعدين
علياء : لما نشوف (موبيلها رن من مازن) ايوه يمازن وصلت ؟
مازن : هو ف ايه انا دخلت المستشفي ورايح ادخل الاوضة كان عليها راجلين كدة كلموني اجنبي قالولي مينفعش تدخل مشيت وواقف بره ع العربية
علياء : طب ثانيه (بتكلم عدنان) عدنان الاتنين الي بره مرضيوش يدخلو مازن قوم هاتو
عدنان : ههه حاضر قوليلو يدخل تاني وهقفله ع الباب (وطلع وقفله ع الباب)
علياء : ماشي (بتتكلم ف الموبايل) تعال يمازن مكانوش يعرفوك الي ع الباب
مازن : (مش فاهم ليه دة كله) ماشي سلام (ودخل لقي واحد تالت جنب الراجلين الي ع الباب الي هو عدنان ووصل لعندهم) عدنان ؟
عدنان : حضرتك مازن بيه ؟ إتفضل معلش ع الي حصل هم ميعرفوكش
مازن : محصلش حاجة (ودخل قدام عدنان وعدنان وراه)
يوسف ودياب : (وقفو اول م دخل)
علياء : (راحت وقفت جنبه) حمدلله ع السلامة
انا : (نصبت قعدتي لفوق) مازن بيه معلش ع الي حصل بره الناس الي واقفة متعرفكش
(مازن حوالي ١٧٩ سانتي بشره بيضه شعره مدي ع اصغر سيكا جسمه لا هو تخين ولا رفيع جسم عادي عينه عسلي فاتح)
مازن : محصلش حاجة يصقر .. انت صقر من كدة ؟
انا : انا صقر (بشاور ع دياب) دة دياب (بشاور ع عدنان) دة عدنان انت عرفته بره (بشاور ع يوسف) دة يوسف اول مره تسمع عنه
مازن : اه فعلاً انا اعرف عدنان ودياب وصقر .. وبالمناسبة شكراً ع الي عملتوه مع علياء قبل كدة بتقول عليكو زي اخواتها وهي خوتاني بيكو بصراحة ههه بس من كلامها يوضح قد ايه انتو رجاله
انا : تسلم يمحترم **** يخليك علياء فعلاً اي اختنا وواحدة مننا وامي بتحبها زي بنتها وابويا نفس الكلام
علياء : عايزه اروح اسلم عليهم و**** .. هم يعرفو انك هنا ؟
انا : لا
مازن : طمني ف حاجة ولا ايه
انا : لا مفيش حاجة بس تعبان شويه
مازن : غريبة علياء مقالتلش انك حد مهم لدرجة انك توقف جاردات اجانب بسلاح بره لما تتعب شويه زي م بتقول ههه (شاف السلاح ف جنبهم)
يوسف ودياب وعدنان : (بيبصو لبعض ويبصولي مش عارفين يردو ب ايه ومستنيني هرد ب ايه)
علياء : (ساكته)
انا : ههه اهو نعمل ايه بقي نتعب شويه الدنيا تتقلب ههه
مازن : اها (فهم اني مش عايز اقوله السبب) لعله خير يحبيبي
انا : ان شاء **** يبيه .. علياء قالتلي انها جت معاك علشان شغلك هنا .. انت ليك شغل هنا ؟
مازن : اه انا مهندس معماري مصري اساساً واصلي هنا وكنت قاعد هنا قبل م اروح روسيا وليا شركة هنا وكان فيه كذا حاجة كان لازم اتابعهم بنفسي
انا : اها .. انا قولت برضو مازن مش اسم روسي ههه
مازن : ههه لا مصري متقلقش
انا : ههه يلا **** معاك يوفقك
مازن : **** يباركلك (بيكلم علياء) يلا احنا ؟
علياء : (بان ف وشها زعل مش ملحوظ محدش غيري لاحظه عايزها تمشي) يلا
انا : نورت يباشمهندس مازن
مازن : تسلملي يصقر .. والف سلامة يبطل .. تشرفت بيكو يرجالة
كلنا : تسلم يباشمهندس **** يخليك (مش كلنا قولنا نفس اللفظ يعني يصحبي فوق معايا?)
مازن : (خد علياء وطلع)
يوسف : شكله مدي اجنبي ع مصري ههه
عدنان : لا بس شكله مش سهل برضو
دياب : لا بس علياء راحت ٣ سنين وسط الغرب وجت ولسه ب خُمارها ودريسها كنت افتكر هترجع ب شكل تاني ههه
يوسف : طلعت محترمه فشخ هه
عدنان : حاسب دي حبيبة صقر اوعي تقول عليها كدة ولا كدة يزعلك
يوسف : ايه يعم صقر دي متجوزه حتي
انا : بس يروح امك منك ليه بلا حبيبتي
عدنان : طب و**** ياد ي يوسف انا وهو عرفناها ف نفس الوقت بس مترتحش غير ل صقر ومتتكلمش كتير غير معاه ولو هو مش موجود ف القعدة كانت تبقي قلقانة
دياب : حصل وانا شاهد ع كل دة عليا الطلاق
عدنان : فاكر بت الوسخة ساعة م قفلت الباب ع نفسها لما انت مشيت وقالتلي لما يجي صقر هفتحلك؟
يوسف : ههههه ايه بت المجنونة دي
عدنان : و**** زي م بقولك إسأله
انا : ههههه طب لم الليله علشان بقت متجوزة دلوقت
يوسف : خلاص لم يعم عدنان علشان بيزعل (وبيغمز)
دياب : هههههه
انا : (برمي مخدة ع يوسف) قوم يملقط من هنا
كلهم : هههههههه
(عند علياء ومازن وهم ماشيين)
علياء : ساكت يعني
مازن : مفيش بفكر ايه الي يخلي صقر يبقي عليه جاردات اجانب ! دة ١٩ سنه ! حاجة غريبة واكيد الاجانب الي ف المستشفي باقي الجاردات تبع دول
علياء : مقليش قالي هبقي اقولك فيما بعد لما اطلع بس عموماً يعني هو الموضوع مش راكب ع بعضو فعلاً انا معاك بس عموماً صقر تتوقع منه اي حاجة
مازن : برضو انا عايز اعرف ايه الي يخلي جاردات اجانب معاه ههه
علياء : يعم هبقي اعرف واقولك الاه
مازن : طيب .. لا بس مش زي م كنت راسمه ف دماغي ملامحه اصغر من سنه
علياء : هههه فعلاً
(قعدنا ف المستشفي مفيش حاجة حصلت واحمد جه إطَمن ومشي تاني وانا مفتحتش الموبايل عارف لما ارد ع حد كله يبقي عايز يعرف الحوار ويبضنو عليا وانا مبضون لوحدي ونمنا وصحينا وإتكتبلي ع خروج طلعت وقعدت عند عدنان ورجالة احمد مسابتناش ومشيو ويوسف رجع البيت)
اسراء : فهمني بقي ايه الي بتقولو رانيا وف ايه معاكو انت بايت عنده بره من يومين
يوسف : هفهمك بس عارفة او قولتي لحد اقسم ب**** هنفخك
اسراء : قول قول
يوسف : (حكالها من البداية خالص ف حوار احمد دة) وبس دة الحوار كله
اسراء : يلهوي دة الحاجات الي بشوفها ف الافلام
يوسف : هزري بروح امك هزري والواد كان هيروح فيها
اسراء : الجدعنة خدته اوي علشان يقف جنب دياب دة ف موضوع زي دة
يوسف : لو سمعك بتقولي كدة يزعلك و**** انتي متعرفيش بيحب دياب وعدنان ويقف جنبهم ف اي حاجة ازاي
اسراء : ل الدرجة دي ؟
يوسف : واكتر كمان انتي رمتعرفيش
اسراء : كويس انك صاحبت واحد زي دة يصونك ويصون عيشك وملحك ويخاف عليك .. وخد بالك انت يبابا متروحش معاه الحاجات الي زي دي احنا مش مستغنيش هو وصحابه مع بعض براحتهم احنا عايزينك
يوسف : زي م صقر يعمل اي حاجة علشان صحابه انا اعمل اي حاجة علشان صقر .. ومتندمنيش اني قولتلك ومتقوليش لحد ولا حتي تجيبيه ف دماغك بينك وبين نفسك
اسراء : خلاص يعم ماشي
يوسف : (قام يستحمي وياكل)
اسراء : (ف نفسها : معقوله صقر يكون بيحب صحابه لدرجة انه يموت علشانهم ؟ اتنيلي م اخوكي بيحبه لدرجة انه راح معاه برضو ووقف ف ضهره ويموت علشانه .. بس برضو ايه دماغ صحبو دياب دة كان بيفكر ف ايه لما دخل نفسه ودخل صحابه معاه ف حوار زي دة.. ايه الناس الغريبة دي الي تحسهم ملهومش اهل ولا دنيا)
(حسين قاعد ف الشقة الي بيقعد فيها مع واحدة اسمها بطة)
(بطة اكبر مني ب سنه ف كلية تجارة حوالي ١٧٠ سانتي شعرها بُني فاتح وعينها عسلي وبشرتها بيضة وهي بطل بس شرموطة من الشراميط ف جسم روبي كدة)
حسين : عرفتي هتعملي ايه ؟
بطة : عرفت .. هدخل لصقر دة ويمين شمال واوقعو واجيبو ف مكان واصورو وهو معايا .. فين بقي المكان دة اولاً .. وانا اضمن منين انك متفشخنيش انا بعدين ب الفيديو دة الي وشي هيبقي فيه؟
حسين : يستي كسمك هعمل بيكي ايه انتي ولا اذلك بيه ليه انا هحط بلور ع وشك كل الي يهمني وشو هو يبقي باين انتي اعمل بيكي ايه م انا بنيكك من غير م اذلك يبطة انتي عبيطة ههه
بطة : يعم براحة متحسسنيش اني شرموطة الاه هههه .. فين بقي المكان ؟
حسين : هو عارف الشقة هنا فهنا مش هينفع .. البُرج الي اخر الشارع فيه شقة واحد صحبي فاضية هاخد منه المفتاح اقولو عايزو وانا هدخل احط الكاميرات كل الي عليكي انتي تخليه يقلع وينام معاكي ويبقي وشه منور كدة وباين
بطة : اعتبره حصل يبيبي
حسين : (ف نفسه : هجيبك تحت رجلي يصقر علشان مش انا الي تعمل فيا كدة وتخلي ابويا يمد ايده عليا ويهزقني زي العيل الصغير .. هفشخك انت واهلك بس استني)
((فلاش باك لما ابوه قاسم قاله روح ع البيت واستناني اجيلك وراح وراه البيت))
قاسم : حسيينن انت يحسسيينن يزفت
آمال : ف ايه يقاسم
(آمال مرات قاسم ام حسين ٤٢ سنه جسمها هو هو رانيا يوسف يطيز اكبر سيكا حوالي ١٧٣ سانتي شعرها بُني وبسرتها قمحي سيكا عينها بُني فاتح)
قاسم : فين الزفت ابنك ؟
حسين : (نزل من فوق) اديني يبابا
قاسم : (راح عليه ومسكه من لياقته) انت عيل خول ياد ولا دماغك فيها ايه مفكر ابوك رئيس الجمهورية يعني ولا ايهههه
آمال : حصل ايه يقاسم ف ايه
قاسم : (وهو لسه ماسكه) البيه الخول رايح يجيب واحد المركز عندي ويعمل عليه نمره والواد ناكني انا وهو ف افكارنا (بيكلم حسين) وطبعاً انت عملت كدة بسبب موضوع بنات من مواضيعك المعرصة انا عارف ومتأكد .. عيل غبي بتفكر ازاي عجبك الي حصل دة يبن الكللابب ؟
حسين : مين يعني صقر دة الي الدنيا إتخربت علشانه وانت ماسكني كدة !!
قاسم : (بيزقومن اللياقة وهو ماسكو) ياد لسه بتقاوح ؟ لسه بتقاوح ؟ مشوفتش الفريق محمود الي دخل عليك دخل عليك ازاي انت غبي ولا عبيط ولا ايه الواد عيلتو كلها ميري ومحبش ولا واحد من عيلتو يوم م جاب جابلك فريق .. انا كان ممكن اتحط انا وانت حالاً ف بوكس يعرص ومفيش حد يعرف يقول ل محمود بتعمل ايه ولا رايح فين كل دة علشان انت خول وماشي ورا البنات .. غور ف داهيه من قدامي غور .. اقسم ب**** م اعرف انك بتعُك ف حوار صقر دة تاني لاأبيدك من ع الارض ب ايدي (وسابو)
حسين : (طلع فوق .. ف نفسه : كسم صقر لكسم بيتو لكسم محمود وهاخد حقي يعني هاخدو مش عيل زي دة يكسرني)
آمال : هدي نفسك يقاسم الضغط يعلي عليك
قاسم : ابنك الخول هيجبلي الضغط والسكر وهيجيب اجلي ويطلعني ب فضيحة من شغلي ب الي بيعملو دة
آمال : ان شاء **** مفيش حاجة وحشة خير خير
(عندي انا ويوسف وعدنان ودياب ف ڤيلا احمد ف البدروم مع البيرت)
انا : عزيزي البيرت .. سوء حظك انني ع قيد الحياه
البيرت : (وشه مخطوف اني كدة كدة هقتله) انت لا تعرف ما الذي تفعله يصغير
انا : لا تخف لا تخف لن اقتلك هكذا بكل سهوله يجب ان اقتلك بطريقة تليق ب شخص قذر مثلك
البيرت : ماذا ستفعل ؟
انا : (شاورت ل راجل احمد)
الراجل : (جاب شخص ودخل بيه مكتف من ايده ورماه ع الارض)
البيرت : (وشه اتخطف اكتر واتخض واتعصب وناقص يعيط)
والجزء يخلص هنا واسيبكو لدماغكو برضو تعرفو مين الشخص دة ونتقابل الجزء الجاي وننجوي ??
الي إتوقع ان الشخص انجلينا فهي انجلينا صح ? طب إنجوي ??
الجزء التاسع :
الراجل : (جاب شخص ودخل بيه مكتف من ايده ورماه ع الارض)
البيرت : (بعصبيه وخوف) انننججلليينناا !!!!
(انجلينا ٢٥ سنه بيضة وملامحها جميلة وشعرها بُني فاتح وعينها عسلي فاتح حوالي ١٦٦ سانتي)
يوسف ودياب وعدنان : (مستغربين)
انجلينا : (بتعيط) ما الذي يحدث هنا يا البيرت !
البيرت : (بعصبيه) صقر صصققررر انجلينا ليس لها علاقة بالذي بيني وبينك
انا : (قربت عليه) كان هذا ف الماضي .. ف المره الاولي انا هددتك بها لكن انت ماذا فعلت ؟ عُدت واختطفت اصدقائي وجعلت مكان اتذكرك به ف جسدي .. هذه المره لن اهدد بها فقط عزيزي البيرت
البيرت : ما الذي ستفعله يصقر حسابك معي وليس معها
انا : سوف اجعلك تموت دون ان المسك حتي (بصيت ل راجل احمد وشاورتله تاني)
الراجل : (نادم لحد بره) تعالو
(دخل ٣ رجالة كل واحد عامل زي الدُولاب وداخلين ب البوكسرات بس)
يوسف ودياب وعدنان : (مستغربين فشخ من الي بيحصل والي هيحصل)
احمد : (واقف ساكت وعارف كل الي هيحصل من الاول)
يوسف : صقر انت هتعمل ايه ؟
دياب : صقر ايه دة ؟
عدنان : ناوي ع ايه !!
انجلينا : (اول م شافت كدة فضلت تعيط جامد) انقذني يا البيرت م الذي يحدث هنا من هؤلاء وما الذي سوف يفعله !!!
البيرت : (بعصبيه وخوف شديد) اقسم انني سأجعلك تندم ع يوم ولادتك
انا : قُل كلام يليق ب مكانك الان انت تحت اقدامي ولن اجعلك تخرج من هنا غير جثة .. (شاورت ل التلاته يشيلو انجلينا ويلطعو بيها بره وانت اكيد عارف السيناريو الي هيحصل ف انجلينا?)
الرجالة : (بيمسكوها وطالعين)
انجلينا : (منهاره من الي هيحصل) انقذني يا البيرت .. اتركوني ارجوكم اتركوني
البيرت : لاااا لااااا .. اقسم اني سأرسلكم للجحيم اقسم بذلك ااااههه
يوسف : صقر ايه الي دخل الستات ف الحوار دة وايه الي هتعملو دة ؟
عدنان : صقر إعقل احنا ملناش حساب مع البت دي حسابنا مع البيرت عايز تخلصه اهو قدامك إقتلو مش عايز خلاص هات اقتلو انا انما البت دي بره الليله والي ف دماغك دة مش هيحصل وانا اول الي هيقفلك يصقر
انا : طب تعالو (وطلعت من الاوضة ويوسف وعدنان ودياب واحمد ورايا ورايح ع الاوضة الي فيها انجلينا والرجالة ودخلنا)
الرجالة : (كانو لابسين وفاكين انجلينا ومقعدينها ع كرسي وبتعيط)
يوسف وعدنان ودياب : (مذهولين مش فاهمين اي حاجة زيك كدة يصحبي ?)
احمد : (عارف كل حاجة مفيش منه رد فعل)
دياب : انا مش فاهم انت عايز ايه دلوقت برضو
يوسف : ولا انا فاهم اي حاجة
انا : انت وهو طياز عليا الحلال .. جه ف دماغكم اني هخليهم يغتصبوها ههههههههههه .. هموت م الضحك ههههههههههه
عدنان : خلص يعمي وإحكي فهمنا
انا : ههههههه هفهمك يحبيب قلبي
((فلاش باك))
(قاعد انا واحمد عنده ف الڤيلا)
احمد : الن تري البيرت ؟
انا : لا مش دلوقت .. عايزك ف حاجة مهمه دلوقت
احمد : ماذا
انا : عرفت مكان انجلينا مش كدة ؟
احمد : اجل
انا : كويس فشخ يبقي تجيبها
احمد : حسناً ماذا ستفعل بها ؟
انا : يعم اختها وانت ساكت
احمد : في كل الحالات سوف انفذ كلامك .. لكن
انا : لكن ايه
احمد : يجب ان تعرف ان انجلينا لا تعرف حقيقة البيرت .. هي تحبه ع اساس انه رجل اعمال عادي لا تعرف حقيقته ولا اي شئ عن عمله وهو يُخفي عنها هذا تماماً
انا : يعني بتقولي مأذيهاش علشان هي طيبة وغلبانة وبريئه ومتعرفش حاجة ومضحوك عليها بس بتقولهالي بطريقة غير مباشره هههه .. ماشي انا كدة كدة مش ناوي ءاذيها
احمد : لدي فضول اعرف ما الذي ستفعله
انا : دة انت زنان يخواجه ههه .. هقولك .. انا هجيبها علشان احرق ددمم البيرت واخليه يموت نفسه ب نفسه .. هجيبها قدامه وهيدخل علينا ٣ رجالة من عندك ب الهدوم الداخلية هيجي ف دماغه اني هخليهم يغتصبوها هو عروقه هتقف والدم ينشف فجسمه ويمتعنا بصوت صياحو
احمد : وهل ستجعل الرجال يغتصبونها؟
انا : لا هيشيلوها قدامه ف يطلعو بيها ع اوضة تاني اكنهم رايحين يغتصبوها وهم ولا هيغتصبوها ولا بتاع بس هي كارت علشان اخلي البيرت يحرق نفسه بنفسه
احمد : حسناً فهمتك
((عودة م الفلاش باك))
انا : وبس يعمي انت وهو ادي انجلينا قدامكو مفهاش حاجة
عدنان : ايوه كدة انا قولت ان دماغك خِربت
انا : هههه عيب عليك
دياب : وهتعمل معاها ايه دي
انا : ولا حاجة هعرفها طبيعة شغل الشخص المتخلف الي بتحبه وحقيقتو واسيبها تمشي وبراحتها طلعت ف وشنا تاني ب شر يبقي حكمت ع نفسها طلعت ب خير او مطلعتش الاتنين واحد
يوسف : كلام مش وحش
انا : (بقرب منها وقعدت ف وشها)
انجلينا : ارجوك لا تؤذيني
انا : (بديلها مناديل) لا تخافي .. لن المس منك شعره .. سوف ارفع الستاره التي كانت ع عينيك (شغلت اللاب وفرجتها كذا حاجة من مصايب البيرت)
انجلينا : (ف دهشة وعياط) مستحيل ! هذا البيرت يقوم بهذه الاشياء !
انا : اعرف انه قد خدعك ويبين امامك انه رجل اعمال طيب ولكن هذه حقيقته
انجلينا : شكراً لانك كشفته لي .. لقد اعطيته الكثير من الحب الذي لا يستحقه .. شكراً لك ما اسمك ؟
انا : صقر
انجلينا : شكراً لك يصقر شكراً لك
انا : انا همشي يخواجه انا والشباب وانت ابقي اتعامل مع دي شوف هترجعها ولا هي عايزه تروح فين وسيب البيرت كدة لحد بكره خلي دماغه تودي وتجيب
احمد : حسناً يصقر
انا : يلا يشباب
(روحنا وعدي كام يوم وعلياء جت سلمت ع ابويا وامي وبتاع والبيرت كان قاعد كل يوم ف فكرة اني اغتصبت انجلينا وكان خلاص بيتجنن من فكرة اني خليتهم يغتصبو عشيقتو لحد م قولت ل احمد يقتله وقتله وكوكي مش بكلمها بكلم ماجي ع الواتس ورباب بتسأل من وقت ل التاني ومفيش جديد عملته ف موضوع حازم ومفيش جديد ف موضوع حسين وف مرة كنت نايم وصحيت ع رنة رقم غريب)
انا : الو
الرقم : (صوت بت) صقر معايا ؟
انا : صقر معاك انت مين ؟
الرقم : مش مهم .. المهم بطل تقابل بنات وتحضن وتبوس والحاجات دي وإتقي **** ومتقولش انا مبقابلش (وقفلت)
انا : (ف نفسي : كسم البضان ع الصبح منعرفش ننام زي باقي البني آدمين كسم كل الحريم ف الارض) (رنيت ع دياب) فينك
دياب : ف البيت ليه ؟
انا : طب خليك علشان خمسة وجايلك
دياب : ف حاجة ولا ايه
انا : لما اجي هلاغيك سلام
دياب : سلام
(قومت لبست ونزلت روحت لدياب)
دياب : ف ايه يعمي جاي وضارب 111 ليه
انا : لابك الجميل وخذ الرقم دة شوفلي مين (اديتو الرقم)
دياب : (فتح اللاب وبدأ يشتغل)
انا : (دماغي بتودي وتجيب مش ف فكرة انها عارفة اني بقابل بنات كسمها انا حر والي ليه عندي حاجة يجي ياخدها الفكرة انها هتروح تقول انا كلمته وقولتله وقفلت ف وشه ومش عارفه ايه وتروح بقي تعمل انها عارفة عني كل حاجة واكيد يصحبي انت عارف الصنف دة وهي هتطلع شرموطة شمتانه علشان متخيله انها عرفت عني حاجة ممكن تدايني بيها بت العبيطة .. قعدت شوية بعدين طلعت الموبايل فضلت اقلب ع الانستا والفيس شويه لحد م دياب خلص)
دياب : بص الخط مش متسجل ب اسم حد .. خط من الخطوط الي هي بتتجاب من الشارع ب ٥٠ جنية دي
انا : ايوه انا مالي ومال مسجل ب ايه انا عايز اشوف الحاجات الي ع الموبايل الي فيه الخط
دياب : م هي دي المشكلة
انا : ايه ؟
دياب : الخط دلوقت مش ف موبايل ولا اي حاجة
انا : ازاي يعني
دياب : انت الرقم دة رن عليك يعني ؟
انا : اه
دياب : يبقي هو رن وعارف انك ممكن توصله فشال الخط من الموبايل ومش بعيد يكون كسره
انا : طب والحل دلوقت ؟
دياب : تاخد المكان الي كان مفتوح فيه الخط اخر مره ؟
انا : هات يعم اومال ساكت ليه
دياب : (عطاني عنوان)
انا : يلا علشان نروح العنوان بقي
دياب : م تفهمني ماله الرقم دة ومالك ؟
انا : (حكتله الي حصل)
دياب : يخي الناس بت متناكة فشخ متعرفش تقعد ف حالها كل م تلاقي نفسها فاضية تقوم تحكها .. يلا يعم
(نزلنا وروحنا العنوان ب الظبط كان بيت بس معرفش بتاع مين فتحت الموبايل وسألت كذا واحدة ع مين الي ساكنه ف العنوان دة من البنات الي يعرفوها بالتحديد البيت دة وصورته وبعتهولهم لحد م عرفت انه بيت واحدة اسمها بسمله دُفعتي بس انا معرفهاش وخدت رقمها من واحدة ورنيت عليها وانا قاعد كل دة انا ودياب ف العربية قدام بيتها)
(بسمله عينها بُني بشرتها قمحي سيكا حوالي ١٦٨ ملامحها حلوه ف جسم اسماء جلال كدة)
انا : الو
بسمله : ايوه
انا : تاني مره مترنيش عليا وتقفلي وشغل العيال دة .. لو منك حاجة إعمليها ولا معاكي حاجة عليا طلعيها انما تتكلمي وتقولي عليا كلام انتي متعرفيش اصلو ولا معاكي حاجة تثبتو فأنا هزعلك .. انا كنت ناوي اخبط وادخل ل راجل بيتكم اقوله بس قولت ملهاش لازمة اقولك من بره بره علشان تلميها والمره الجاية اقول ل راجل بيتكم بس شدي حيلك انتي ومتسكتيش وإتكلمي عليا ف حاجة تاني .. معاكي صقر سليم .. لو مش مصدقة اني تحت بيتكم بصي م البلاكونه هتلاقي بي إم بتمشي من الركنيه يلا وقتك خلص سلام (وقفلت ف وشها من غير م اخليها تنطق كلمة)
بسمله : (بصت م البلاكونه لقيت العربيه بتتحرك وانا مطلع ايدي من الشُباك لفوق بعملها لايك) (ف نفسها : يلهوي عرف ازاي دة لو قال ل بابا بابا هيموتني اعمل ايه .. اقول ل بابا انا احسن هو يقوله ؟ .. انا هقول ل بابا انه رن عليا وقالي كدة وانامعرفوش اساساً) (وقامت تقول ل ابوها)
بسملة : بابا
ابوها : ايوه يبسمة
بسملة : ف موضوع حصل معايا كدة وعايزة اقولك عليه مينفعش اخبيه
ابوها : (قِلق) ف ايه يبسمة ؟
بسملة : هقولك (حكتله اني كلمتها وقولتلها الي قولته وطبعاً مقالتش انها رنت عليا ولا بتاع وانها متعرفنيش وطلعت نفسها بريئه عفيفة) بس دة الي حصل
ابوها : ازاي يعني واحد يكلمك كدة .. مين هو الواد دة
بسملة : انا معرفوش اصلاً
ابوها : وجاب رقمك منين
بسملة : مش عارفة
ابوها : هاتي رقمه وانا هتصرف معاه
بسملة : (عطته رقمي)
ابوها : خلاص روحي انتي وخدي بالك من نفسك واي حاجة زي كدة تقوليلي عليها ع طول
بسملة : **** يخليك ليا يبابا (ومشيت حاسه ب نصر عليا) (ف نفسها : وريني بقي هتعمل ايه يصقر)
(عندي انا كنت خليت دياب يودينا الكافيه الي بنقعد فيه وملقناش حد من صحابنا هناك خدنا قعدتنا ولعبنا دومنه بعدين مسكت الموبايل وقولت هرد ع كوكي وفتحت الواتس)
كوكي : (باعته مسدجات كتير)
انا : ف ايه ؟
كوكي : مش بترد عليا ليه ؟
انا : مشوفتش المسدجات
كوكي : يعني شوفت مسدجات ماجي ومشوفتش مسدجاتي !
انا : (ف نفسي : ااه انتو بتتشرمطو عليا بجد ومخليه بنتك تكلمني وانتي عارفه) اه عادي
كوكي : طيب .. عامل ايه
انا : كويس
كوكي : هتفضل قافش كدة ؟
انا : مين قال اني قافش ؟
كوكي : طريقتك وغيابك كل الفتره دي يصقر متستعبطش
انا : انتي عايزه ايه دلوقت يعني ؟
كوكي : (بعتت ريكورد بتعيط فيه) مش عايزه حاجة عايزه اعتذرلك عن الي حصل مني وانا مكنتش اقصد كدة و****
انا : خلاص اعتذارك وصل مفيش حاجة تستاهل
كوكي : صافي لبن يعني ؟
انا : صافي لبن
كوكي : طيب يعني لو قولتلك عزماك عندنا بالليل هتيجي ؟
انا : لا مش فاضي
كوكي : برضو ؟ خلاص اعتذرتلك
انا : م انا مقولتش حاجة انا قولت مفيش حاجة واعتذارك مقبول بس انا الي مش فاضي
كوكي : طيب يسيدي فاضي امتي واحنا تحت امرك
انا : (ف نفسي : هنيكك متقلقيش بس إهدي) مش عارف
كوكي : بص بتقول ايه وتقولي مفيش حاجة
انا : ايه بقول ايه ؟
كوكي : مش بتقول حاجة يصقر .. حاول تفضي انهاردة طيب ????
انا : طيب خلاص بكره بعد العشا
كوكي : بجد
انا : خلاص قولت جاي
كوكي : تمام مستنياك (ف نفسها : اخيراً يخربيت امك)
(قعدنا شويه انا ودياب وجه وعدنان ويوسف وخالد وسيف وقولتلهم انا ماشي عندي مشوار ومشيت وسبتهم هم قعدو وروحت البيت غيرت لبست سويت بانتِس زيتي غامق وتيشيرت اصفر وكوتش اسود وحطيت البرفان بتاعي ونزلت روحت لكوكي وخبطت وفتحت وشوفت قدامي جَمل واقف لابسة هوت شورت جينز وتيشيرت كات اسود حطاه جوا الهوت شورت وقاصةشعرها)
كوكي : اخيراً .. ادخل
انا : (إبتسمت وسلمت عليها دخلت قلعت الكوتش ودخلتي ع السُفره وكانت ماجي مش موجودة زي اخر مرة بس مسألتش اكلت وغسلت ايدي وقعدت وجابتلي عصير وشربت والكلام راح وجه بس منشف معاها ف الكلام شويه)
كوكي : يعني بتاخد بالك من مسدجات ماجي ومسدجاتي بتجيلك ع موبايل تاني ؟ سبحانه ههه
انا : اهو شوفتي الدنيا بقي
كوكي : غريبه الدنيا بس جميلة
انا : (انا ف حالة هيجان من اول م دخلت وخلاص كسمها ف طيرها هنيكها دلوقت .. روحت مقرب منها وحاطط عيني ف عينها وبتكلم بهدوء واحنا جنب بعض قاعدين) اه كنت بشوف مسدجاتك وبنفضلك بمزاجي
كوكي : (إرتبكت كدة) ط ط طيب الي يريحك
انا : (روحت حاطط ايدي ع رقبتها مسكتها منها) م هو الي يريحني اومال الي يريحك انتي يلبوتي ؟
كوكي : (سخنت وهيجانها بان ف ملامحها) ل ل لا
انا : (ضربتها قلم ورجعت مسكتها من رقبتها تاني ومسكت ف شفايفها قعدت امص فيهم وهي سابت نفسها خالص وبقت تبوس وتفتح بوقها وتدخل لسانها جوا بوقي) اااااااااااااااااامممممممممممممووووووووووااااااااهههههحح اااااممممااااامممممم
كوكي : مممممم مممممممممم اااااممممموووواااههه ممممممم (ورايحة تحط ايدها ع كسها من ع الهدوم)
انا : (ضربتها ع قلم تاني وشها) شيلي ايدك انا قولتلك إدعكي؟
كوكي : (شالت ايدها وبتبصلي ب استعطاف وهيجان)
انا : (ضربتها قلم) انا قولتلك إدعكي ؟
كوكي : (ايدي بتعلم ع وشها مع انها مش بيضة فشخ وشكلها يهيج فشخ) ل ل لا
انا : (مسكت ايدها وحطيتها ع بتاعي وقعدت ابوس ف رقبتها وروحت مرة واحدة قاطعلها التيشيرت ظهرلي بزازها بالبرا الاسود الي لابساه من تحت)
كوكي : (إتخضت) صقرر
انا : (مسكت ف بزازها من ع البرا وقعدت افعص وادهم فيهم وانا باصص ف عينها) ايه يشرموطة صقر ؟
كوكي : اااهه
انا : (لاحظت انها بتهيج من الي بيسيطر عليها او يشتمها كل م اشتمها تتآوه كدة بهيجان اكنها بتقول ايوه انا شرموطة انا لبوه .. مكمل دعك ف بزازها من ع البرا) انتي شرموطة يكوكي ؟
كوكي : (بتتآوه مبتردش)
انا : (ضربتها ع بزازها وباصصلها ف عينها وهي بتغيب وتغمض) انتي شرموطة يكوكي ؟
كوكي : ااهه ااه اي ايوه انا ش شر شرموطتك يصقر
انا : (فكيت البرا من ورا قلعتهولها ورميته وقعدت العصف بزازها وانا ببدل بمص شفايفها ورقبتها وبعدين نزلت ع بزازها قعدت امص فيهم وبدأت ب الشمال فضلت اشد حلماتها بشفايفي واشفطهم لجوا والف لساني حواليهم وادوس عليهم ب سناني وماسك ف البِز التاني ب ايدي بضربه وبفعص فيه وبشد ف حلمته ب صوباعي وقاعد ابدل بين البِز دة ودة)
كوكي : (عماله تُفرك وهي قاعدة وتتلوي) اااهه براحة اي اي يصقر اااهه براحه حلماتي اااهه
انا : (بلعب بالكلام) فين ماجي ؟ (وبلعب ب ايدي الاتنين ف حلماتها الاتنين)
كوكي : ااهه اااه نِزلت من شوية
انا : (بدوس ع حلماتها جامد) نِزلت ولا انتي الي نزلتيها يهايجة يلبوه ؟
كوكي : ااهه اااههه انا نزلتها علشان انا هايجة (وقالت كدة وانا عمال العب ف حلماتها وببص لقيت الهوت شورت إتبل مكان كسها وجابتهم) ااهههه
انا : (قومت وقفت ف وشها قلعتها الهوت شورت لقيتها من غير اندر ضربتها ع كسها) مش لابسه ليه اندر يمتناكة
كوكي : اااهه علشانك يصقر .. علشان احس اني شرموطة مع واحد من غير اندر وتفشخني
انا : (رفعت رجلها ع كتفي ع الكنبة وقعدت ع رُكبي) انا هحسسك انك اقل من الشرموطة يكوكي مش الشرموطة بس (ونزلت بلساني ع كسها قعدت امص فيه وادخل لساني جواه وادعكو من فوق ب ايدي وانا بمصه)
كوكي : (بتتلوي وتُفرك تحت لساني) ااهه اااهه كمان يصقر كمان قطعه بلسانك ااهه
انا : (قعدت امص واشد شفايف كسها بشفايفي وادوس عليهم ب سناني وب ايدي التاني بدخل منها صوباع ف طيزها وانا بمص كسها وبدعكو)
كوكي : (اتفضت اول م دخلت راس صوباعي ف طيزها) ااهه لا بلاش من ورا انا ملمستهاش هتفشخ ااهه براحة بلاش والنبيااهه
انا : (ولا ف دماغي كلامها وبدوس ع صوباعي وبدخله لجوا اكتر وشغال لحس ومص ف كسها)
كوكي : (بتترعش) ااهه لا علشان خاطري ااهه (ومدت ايدها من ورا حطتها ع ايدي الي بدخلها ف طيزها وبتزُق ايدي لبره علشان اطلعه)
انا : (وقفت قدامها وانا مميل وصوباعي ف طيزها نصه وروحت مدخل باقيه جواها مره واحدة ولطشتها قلم ب وش ايدي والتاني ب ضهر ايدي) شيلي ايدك يمعرصة انا قولتلك هحسسك انك اقل من الشرموطة وهلعب بيكي من غير م اخد رأيك ف الي هعمله فيكي يمتناكة
كوكي : (صرخت صرخة لولا الشقة واسعة شوية كان زمان الشارع سمعها وإترعشت بسيط) ااااههه مش قادرة طلعه انا مش باجي جنبها دي علشان خاطري طلعة وبراحة عليها والنبي اااهه
انا : (فضلت ادوس عليه لجوا وهي تتآوه واحركه جوا خرمها وروحت مطلعه مره واحدة وصدقني الحركه دي توجعها وترعشها اكتر من انك تدخله مره واحدة اول م طلعته حطيت ايدي ع بوقها علشان عارف الصرخة الي جاية ولقيت جسمها كله بيترعش وبتنزلهم فضلت حاطط ايدي ع بوقها كام ثانية كدة لحد م نزلتهم وجسمها هدي وشيلت ايدي) يهايجة يوسخة
كوكي : (مرميه ع الكنبة نصها ع الارض) اااهه مش قادرهه
انا : (وقفت قدامها وشديتها من شعرها وهي ع رُكبها خليت وشها قصاد زبي)
كوكي : (لقيتها بتميل ع رجلي وبتبوسها وبتمصها)
انا : (إبتسمت) حلو فشخ م التايب الي بحبه دة يقطة .. إطلعي نزلي البنطلون وطلعيه يلبوتي يلا
كوكي : (بصالي بملامح كلها هيجان) حاضر (ونزلت البنطلون وراح زبي خابط ف وشها اول م طلع) اووفف (مسكته ب ايدها وقعدت تدلك فيه وتلعب فيه)
انا : (قلعت التيشيرت ورميته جنبي وروحت ماسكها من شعرها ودخلت زبي ف بوقها وكنت بدخله كله جوا بوقها واخرجه امسحه ف وشها واخبط بيه ع وشها او الطشها قلم وادخله تاني لحد م خليتها غرقته وكنت بمسحه ف وشها)
كوكي : اااااغغغغغغ اامممممم ممممممم غغغغغغغ براحة غغغغغغغغ
انا : (بعدين سبتها تمص هي وكانت بتمص حلو فشخ سنانها ملمستش زبي ولا مره)
كوكي : (فضلت ماسكاه بتدلك فيه وتدعكه وتدخله كله هي جوا بوقها للاخر وتلعب بلسانها عليه وهو جوا بوقها وتخرجو تتف عليه وتدلكه ب ايدها وفضلت تمص فيه)
انا : (روحت مخرجو وضربتها قلمين ع وشها ونيمتها ع ضهرها وقلعت البنطلون والبوكسر خالص وتفيت ع كسها وروحت رازع زبي جوا كسها شهقت بصوت عالي وسبته جواها وانا نايم عليها بمص ف شفايفها واقفش ف بزازها وحلماتها) امممووواااههمممم امممم ممممموووااهه كسك سخن فشخ يمتناكة
كوكي : اااهه ااااهههه افشخه يصقر افشخه
انا : (بدأت احركه وقعدت ارزع فيها جامد وهي تتآوه ومكنش كسها واسع زي م انا متخيل وحسيت اني هجيبهم من صوتها ومن غرقان كسها وانا اول مرة انيك كس اساساً روحت مطلعه وحاططها وضع الدوجي ودخلته فيها ومديت رجلي حطيتها جنب بوقها وقعدت تلحس فيها) الحسي يمعرصة يكلبة يرخيصة
كوكي : اااهه افشخني يصقر انا شرموطتك انا ارخص من كدة ااااهه اااههه كسي هايج فشخ اااهه
انا : (وانا برزع فيها خرمها قدامي بينبض روحت مدخل فيه صوباعي مره واحدة ولازق ف كسها بزبي وساندها ب ايدي التانية علشان متجريش لقدام)
كوكي : (إتنفضت وحاولت تطلع لقدام) ااهه لا اااه لا يصقر بلاش من هنا لا اااههه
انا : (ولا ف دماغي كلامها وروحت تفيت ع خرمها ومدخل طرف صوباعي التاني وبدوس عليه لجوا علشان هدخل الاتنين)
كوكي : اااااههه لا لا اااااههه مش هقدر بأمانه مش هقدر ااااههه
انا : (ضربتها ع طيزها) شششششش (وفضلت ادخله لحد م دخلت الاتنين ومحركتهومش سبتهم)
كوكي : ااااااااههههه حرام عليك مش قادرههه
انا : (سبت صوابعي جواها وكملت نيك ف كسها) مصي رجلي يكسمك (وضربتها ع طيزها)
كوكي : اااهه اااه حاضر (بتمص رجلي وتتآوه وصوت اهاتها جامد فشخ) ههجييبب ههججييبب
انا : (كنت خلاص قربت انا كمان سرعت النيك ف كسها فشخ وروحت مرة واحدة مطلع زبي من كسها وايدي من طيزها راحت اترمت ع الارض تترعش وجبتها ع جسمها وهي مرميه وقالعة كل حاجة م عدا التيشيرت وهو مقطوع) اااههه
كوكي : (فضلت تترعش كام ثانيه وجابتهم واترمت ع الارض متحركتش)
انا : (بتاعي نام ولبست البوكسر وقعدت ع الكنبة فضلت اتفرج عليها شويه)
كوكي : (بعد شوية جمعت نفسها وقامت قعدت ف جنبي ودخلت ف حضني) لسه زعلان مني ؟
انا : حد يزعل من لبوتو برضو ؟
كوكي : (إتكسفت هي خلاص فاقت دلوقت) إحم
انا : هههه ومالو .. بس بجد ايه الفيضان والهيجان دة
كوكي : واحدة جوزها ميت من امتي ومفيش حتي نص راجل قرب منها هيبقي حالها ايه يعني ههه
انا : عايزه تفهميني اني اول واحد بعد جوزك ؟
كوكي : (ملامح الزعل بانت ع وشها) صقر انا مش شرموطة من الشارع انت بجد اول واحد ومعرفش عملت كدة معاك ليه بس عملت .. اه عجبتني زيك زي ناس كتير بشوفها بتعجبني بس معملتش اي حاجة مع اي حد ولا كان ف خيالي اني اعمل كدة انا مش زي م انت باصصلي (وعينها هتدمع وقامت وودت وشها الناحية التانية)
انا : (ف نفسي : كسمك عكيت الدنيا) روحت لفيت وشها ناحيتي وبوستها ع راسها وقولتلها مقصدش متزعليش وخدتها فحضني
كوكي : (دخلت ف حضني وساكته)
انا : (ضربتها ع طيرها) م قولت مقصدش الاه
كوكي : (ضحكت) بس يحيوان
انا : (مسكتها من رقبتها) حيوان !
كوكي : بس وحياة امك بخاف من البصة دي ومفييش حيل تاني علشان هديتني هههه
انا : ههههه طب يلا علشان امشي (وبوستها من شفايفها)
ماجي : (بصدمه) ماما !!!!!!!
انا وكوكي : (إتخضينا من وجودها ومفيش رد)
ماجي : ماما بتعملي ايهههه !
كوكي : ماجي انتي فاهمه غلط
ماجي : غلط ايه انا وانتي ف حضنو عريانين يماما ! (وبتعيط)
انا : (دياب رن وكنسلت وانا ساكت بس معنديش كلام اقوله)
ماجي : هتفهميني ايه وانا شيفاكي بعيني يماما هتفهميني ايه ؟
انا : (تليفوني رن تاني كل م اكنسل يرن روحت رادد) ف ايه يدياب
دياب : (بلهجة غريبة) انت فين يصقر مش بترد ليه؟
انا : ف ايه يعني ؟؟
دياب : ف مصيبه يصقر تعال كسم الكافيه وخلص (وقفل)
انا : (مش فاهم اي حاجة سبت ماجي وامها وقومت وبلبس)
ماجي : رد عليا ي استاذ فهمني ايه الي بتعمله دة
انا : (شايط ومش مركز من الي قاله دياب وقفل ف وشي روحت قربت من ماجي وعيني بطُق شرار)
كوكي : (بخضه) صقر
انا : (ف وش ماجي) عايزه ايه افهمك ايه الي شوفتيه صح حِلي عن دماغي انا مش ناقصك العملية مغمقة لوحدها ومتعليش صوتك عليا بعد كدة فاهمه ؟ (وانا عيني ف عينها)
ماجي : (لقيتها كَشِت ومردتش)
انا : جدعة اقعدي بقي ع جنب وامك عندك اهي لما افضي واشوف ف ايه هبقي اكلمك واسمع منك
(وكملت لبس ومشيت وانا فدماغي ميت حاجة وحاجة هعمل ايه مع ماجي وماجي هتتصرف ازاي وف ايه عند دياب وخصوصاً انه قفل ف وشي ودماغي بتودي وتجيب وانا ماشي وماشي ف الطريق لقيت رقم بيرن عليا)
انا : مين ؟
الرقم : معاك مصطفي عبدالرحمن البارودي
انا : ايوه مين برضو
الرقم : ابو بسملة معاك
انا : (ف نفسي : كسمك مش وقتك انت دة) ايوه معاك
مصطفي : انت كلمت بتي ؟
انا : ايوه
مصطفي : وبتقولي ايوه ! واد مين انت ولا من بيت مين ولا ابوك شغال ايه ؟
انا : صلِ ف قلبك واهدي ع روحك معاك صقر سليم ابو العز ابويا دكتور ف الجامعة عايز ايه انت دلوقت ؟
مصطفي : انت فين ؟
انا : انت الي فين واجيلك متتعبش نفسك
مصطفي : انا ف *****
انا : مكانك وانا جايلك سلام (وقفلت ورنيت ع يوسف) ايه ي يوسف ف ايه عندك مع دياب ؟
يوسف : يسطا عدنان اتخانق مع خالد وعدنان كسر نص الكافيه ع يوسف تقريباً وصابر الا ب الدين يعمل محضر ف عدنان وخالد متشال من تحت ايد عدنان ب العافية فتعال وخلص
انا : كسم دة حوار .. يوسف اديني صابر
يوسف : خد يصابر صقر
صابر : لا مهاخدش حد انا عايز حق كل دة
انا : افتح الاسبيكر ي يوسف
يوسف : (فتحه) تمام مفتوح
انا : (بزعق) هوووي صصااابر إعقل كدة بدال م يكسرلك باقي المحل .. فلوسك هتاخدها وانت وقف ولا محضر ولا بتاع عايز تعمل محضر وهتطلع منه من غير حاجة وهتطلع متهان وباقي المحل هيتكسر ع دماغك انت حر عايز تاخد فلوسك دياب جنبك يهديك الي انت عايزه دة الي ليك عندنا غير كدة متتكلمش ولا تزعق ولا تعلي صوتك .. هات دياب ي يوسف
دياب : (قفل الاسبيكر) ايه يصقر انت مجتش ليه برضو ؟
انا : إسمع انا عند حوار دلوقت تبع بت الشرموطة الحوار الي كنا بنشوفه انا وانت ف النهار .. ادفع ل صابر الي عايزه وخلص الحوار دة وانا هروح اشوف ابو البت وتجيلي انت وعدنان ويوسف ع المكان الي هبقي فيه انا وهو ف شارع ال ***** من غير نقاش كتير واديني يوسف يلا
يوسف : معاك
انا : خلي سيف ياخد خالد ع المستشفي علشان لو فيه حاجة وتعال انت وعدنان مع دياب
يوسف : اجي فين
انا : انجز ودياب هيفهمك كدة كدة يلا سلام (وقفلت)
(روحت عند الشارع الي قال عليه ولقيت واحد عامل زي الدولاب لابس جلابيه راجل بتاع ٤٥ سنة طويل وعريض وقمحي سيكا وشعره اسود ومعاه اتنين تاني رنيت ع الرقم لقيته بيرن عنده روحت مقرب منه)
انا : صقر قدامك
مصطفي : (طلع مسدس من جنب الجلابيه وحطه ف وشي) وليك عين تيجي لحد عندي !
انا : (اتخضيت وخوفت بس مبينتش) وليا عين اروح لحد بيتكم طول م انا ع حق
مصطفي : ع حق كيف يعني وانت مكلم البت وبتقولها كدة وهي متعرفكش اساساً
انا : شيل البتاع الي ف ايدك وانا اقولك ع حق كيف
مصطفي : انت تتكلم بس وانا سامعك يروح امك
انا : مالك ومال امي بس انا امي يمكن ارجل منك
مصطفي : (ضربني بصهر المسدس ع وشي) طب كسمك
انا : الي ف ايدك دة لو مطلعش منه طلقة جابت اجلي صدقني انا الي هجيب اجلك انت والشرموطة بتك
مصطفي : (ضربني تاني بضهر المسدس بوقي جاب ددمم) طب وحياة امك لااروحك ل امك متكتف
انا : ومالو (وروحت خابط ايده بسرعه وقعت منه المسدس وإستلقيتو ع ايدي التانية وحطيته ف دماغو)
الاتنين الي معاه : (طلعو مسدسات حطوها ف وشي)
والجزء هنا يخلص والجزء دة ف سكس علشان الناس الي نسيت انها قصة جنسية ? ونتقابل الجزء الجاي ??
الرجالة الرايقة عاملين ايه ?? معلش ع التأخير دة كله جت النتيجة وبعدها عكعكت التقديمات ف الكُليات وبعدها كتبت الجزء بس قعدت تقريباً اسبوعين او اكتر كل م ادخل ع الموقع ملاقيهوش شغال مش عارف ايه اتبضنت لحد م فتحته امبارح لقيته الي حداً ما بيفتح وبس قولت انزل الجزء .. م علينا هننجوي مع بعض ??
الجزء العاشر والأخير :
مصطفي : (ضربني تاني بضهر المسدس بوقي جاب ددمم) طب وحياة امك لااروحك ل امك متكتف
انا : ومالو (وروحت خابط ايده بسرعه وقعت منه المسدس وإستلقيتو ع ايدي التانية وحطيته ف دماغو)
الاتنين الي معاه : (طلعو مسدسات حطوها ف وشي)
انا : لا ع مهلكو وحدة وحدة كدة بدال م ايدي تيجي ب الغلط الراجل يروح منكو (بكلم مصطفي) قولهم يسيبو الي ف ايدهم
مصطفي : بتحلم يعين امك
انا : حلو (ضربت طلقة جنب ودنه ورجعت حطيت المسدس ف دماغه)
مصطفي : ااااهه يبن الغبي
انا : هيسيبو الي ف ايدهم ولا احقق الحلم ؟
مصطفي : اسمعو الكلام اسمعو الكلام
هم : (شالو المسدسات)
(عند دياب وعدنان ويوسف)
يوسف : مالو صقر يدياب
دياب : معرفش هو قالي تعالالي شارع ال ***** ومتتناقش
عدنان : شكل ف مصيبة
يوسف : خير
(عند حسين مع اتنين مأجرهم)
حسين : زي م قولتلكو تمشو وراه واول فرصة تخلصو منه وتاخدو باقي فلوسكو
هم : تمام يحسين بيه
حسين : خدو بالكو لو معرفتوش ودخلتوني انا ف سين وجيم معاه او مع الحكومة انا هنكر اني اعرفكو اساساً واظن ان اي حد هيصدق ابن قاسم بيه مش هيصدقكو
واحد منهم : لزومو ايه الكلام دة بس يحسين بيه
حسين : انا بحذركو علشان تنفذو كويس وتحطو الكلام ف دماغكو
واحد منهم : متقلقش يباشا اعتبر الموضوع خلصان قولهم ينصبو الجنازه
حسين : هنشوف
(عندي انا)
انا : ها قولي عايز ايه بقي انا جتلك زي الرجالة اهو
مصطفي : مالك ومال بتي ؟
انا : انا مجتش جنبها ولا اعرفها ولا اسمع عنها ف طبق اليوم حتي هي الي اتصلت بيا الصبح ترازي فيا
مصطفي : هي متعرفكش اساساً يروح امك علشان تتصل بيك ترازيك
انا : (خبطه ب ضهر المسدس ف مناخيره) خليك محترم بقي وشوف مين الي ماسك السلاح ع التاني .. وبتك اتصلت ورازتني وانا عرفت ان هي الي اتصلت وقولتلها المره الجاية هقول لابوكي ومن خوفها اني اقولك قامت هي الي قالتلك الاول علشان تصدقها قبل م اقولك عايز تصدق صدق مش عايز تصدق انزل اشرب من الميه البحر دي انت حر
(لقيت عدنان ويوسف ودياب وصلو)
دياب : ف ايه يصقر
عدنان : مين دول ؟
يوسف : نزل الي ف ايدك يصقر مش لعبة هي
انا : عدنان خد المسدسات من دول وارميهم ف الميه
عدنان : (عمل الي قولتله عليه)
انا : انا خلصت كلامي ولو بكدب مش هجيلك لحد عندك واقف قدامك بكل الثقة دي وليك حرية التصديق تصدق او لا سلام(وبلف امشي) (بكلم صحابي) يلا يرجالة
مصطفي : ماشي هنتقابل تاني يصقر
انا : خلصانه بالمره اديك المسدس بتاعك المره الجايه (ومشينا)
عدنان : ايه الحوار
انا : (حكيت الحوار)
يوسف : ناصحة بسملة قالت ل ابوها احسن انت الي تقوله
انا : يراجل كسمها لكسم ابوها
دياب : خد بالك الحوار دة ممكن يكبر
انا : يكبر ولا يصغر كسمهم كدة كدة خلصنا الثانوية وفضينا
يوسف : بمناسبة الثانوية النتيجة بتاعتنا بعد بكره يحبيب قلبي
انا : كسم البضان يجدع .. دياب انت نتيجتك معانا بكره برضو ؟
دياب : ايوه
انا : اه .. المهم ايه الحوار يعدنان مع خالد ؟
عدنان : يعم دة عيل ابن معرصة اساساً مش فاهم عرفتو منين دة انت
يوسف : يعم صقر خالد غلطان عمال يرمي ع عدنان بالكلام قاعد ب غِل ويقول ناس لا شكلنا ولا شبهنا قاعدة معانا يعم يوسف ومش عارف ايه فراح هو خابط كلمة قال **** يسامحو بقي الي لم الاشكال دي علينا منعرفلهومش اب ولا ام ولقيتلك عدنان قلب الترابيزه ومسك خالد وبقينا كلنا نمسك ف عدنان نحوش عنه معرفناش خالد مفيش ف وشه حته سليمه تقريباً اخوك المتخلف دة إتغابا فشخ عليه كان بيضربو ب ايده وكسر عليه الكراسي حرفياً كسر عضمه
عدنان : هو الي يستاهل وعمال يتكلم زي الحريم
انا : وانت كلمت خالد علشان يفضل يعُك ف الكلام كدة يعدنان قال كدة لوحده يعني كنتو قاعدين قام قال كدة ؟
عدنان : يعم انا مجتش جنبه احنا بنلعب دومنه اساساً ودة عمال يهلفط وانا كنت ساكت لأجل انه صحبك بس
يوسف : م انت عارفه عيل ابن متناكة بضان بيبيع الشكل
انا : خلاص يبقي يستاهل كسمه تعال بس نروح المستشفي نشوف الدنيا
(روحنا المستشفي وسيف كان دخله ل الدكتور وجبص دراعه وكان عنده خلع ف الكتف وجبس رجله وخد كذا غرزه كان مُشو هتقريباً سبته ينام وروحت لصابر)
انا : ايه الحوار يصابر
صابر : يصحبي لا حوار ولا كيت انت يرضيك الي حصل من صحابك دة
انا : يعم ميرضنيش بس انت مش هتاخد فلوسك جنيه ع جنيه عاملي حوار ليه ومحضر ومش محضر ليه؟
صاير : يعم صقر انت ماشيلي مع شوية عيال بيتخانقو مع بعض ودة مكان اكل عيش يصحبي انت غالي عندي وكل حاجة بس دي لقمة عيشي انت عارف
انا : يعم ع راسي وكل حاجة والي اتكسر من عندك انا اجبلك منه بدال الواحدة اتنين
صابر : يعم انا لا عايز اتنين ولا بتاع انا عايز الحاجات الي اتكسرت ترجع زي م كانت وبس ع كدة ومتزعلش مني يعني خالد وعدنان ملهومش قعدة عندي تاني
انا : خلصانة يصحبي كدة انا مليش قعدة عندك تاني وبكره يكون عندك مكان كل حاجة اتكسرت وقولي مقاسات القزاز ابعتلك الراجل يركبهالك بكره
صابر : يعم انا مقولتش انت انا قولت خالد وعدنان ملهومش قعدة انت ع دماغي
انا : انا وعدنان واحد يصابر .. قولي المقاسات خليني امشي
(خدت المقاسات ومشيت وروحت نمت وصحيت وروحت لخالد المستشفي)
انا : يسطا مش عيب الي عملته دة؟
خالد : انا الي متلقح ع السرير وتقولي عيب يصقر !
انا : م انت الغلطان يخالد عمال تُنكش فيه ليه ؟
خالد : م هو الي بضان
انا : بص يصحبي علشان مخسركش الحوار ولا بضان ولا بتاع انت غلطان وخلاص مات الكلام ولا انت تكلمه ولا هو يكلمك وتطلع من هنا ب السلامة ان شاء ****
خالد : تخسرني ؟
انا : زي م بقولك عدنان اخويا وطول م هو مش غلطان ومعلهوش حق يبقي ملكش كلام عليه وعيب الي بتعمله دة انت راجل كبير مش صغير
خالد : ماشي يخويا صقر
(روحت قعدت ف الشقة الفاضيه الي بقعد فيها شوية وانا حاطط كاميرا صغيره فوق الباب كدة بوصلها ع الموبايل او اللاب عادي بفتحها لقيت رباب عدت ع الشقة وخبطت كذا مره استغربت ايه الي يخليها تعدي م تكلمني ع الموبايل م معاها رقمي بس كبرت دماغي قولت هبقي اشوف الحوار دة بعدين وقعدت افكر ف النتيجة وسرحت)
(حوار بيني وبين نفسي)
نفسي : هتعمل ايه لو معرفتش تجيب مجموع كويس
انا : يعم انا مش فارقلي المجموع مش عايزه لنفسي انا بس عايز مجموع عالي افرح بيه الناس الي ف البيت انما لو عليا انا هقولك انا ادخل اي كُليه وبإذن **** هحفر إسمي فيها
نفسي : ماشي هتعمل ايه لو معرفتش تفرح الناس الي ف البيت برضو
انا : يعم حِل عني دلوقت انا ناقص تشاؤم مش هعمل حاجة هيبقي امر **** ونفذ هعمل ايه يعني هرجع ب الزمن ولا اسحر ل المجموع ؟
(فضلت ع الحال دة اكتر من ساعة ونص او ساعتين بفكر بس لحد م قولت هقوم انزل ونزلت اتمشيت شويه وروحت قعدت مع عدنان ف البيت هون عليا كتير وقالي سيبها زي م تيجي تيجي لحد م جه الليل رجعت نمت وكل واحد صحي ع النتيجة فضلنا نحاول ف الموقع البضان الي كل شويه يهنج من الضغط لحد م فتحت وكان دياب جايب ٩٤ ويوسف ٧٢ وعدنان ٦٥ وانا ٧٥ ودي حاجة دخلتني ف اسبوع اكتئاب ابن متناكة اول مره ازعل ل الدرجة دي انا كنت بتريق ع الناس لما حد يقول انا كنت قاعد يومين ف البيت زعلان لحد م حصلي الحوار دة مكنتش زعلان ع اني جبت مجموع قليل ولا زعلان ان الكُليه الي كنت عايز ادخلها مش هعرف ادخلها انا كنت زعلان ع اني واحد تعبت وصرفت فلوس ومجهود ايام الامتحانات كنت بقعد ب الايام صاحي يبقي النوم ف عيني واحط دماغي معرفش انام افضل اتقلب يومين وشمال معرفش انام المهم بعد كل الصرف والتعب والمجهود دة اجي ف الآخر اتساوا ب واحد لا كان بيروح دروس وكان بياخد الفلوس من اهله الي هي فلوس الكتب والدروس ويخرج بيها واقسم ب** مكنش ف دماغه اي حاجة مشوفتوش ف الدروس غير مرتين تلاته السنه كلها ومن الناس دي كتير الناس الي كانت مقضياها ومش ف دماغها كتير فشخ انا مش بس اتساويت بيهم دول كمان فيهم الي جاب اعلي مني وبقي الدكتور مش عارف مين والمهندس فُلان .. و** هو مش حقد ولا كُره دول صحابي وحبايبي انا بس بتكلم ف نقطة اني قعدت اسبوع مش شايف ان دة عدلك يرب ب انهي منطق الناس الي مفتحتش كتاب تتساوا بيا وتجيب اعلي مني حتي لو انا ذاكرت شهرين بس مش ١٢ شهر ؟ الناس دي لا ذاكرت يومين ولاساعتين فكنت بقول ب اي منطق وازاي ومش ازاي المهم يصحبي قعدت اسبوع ٧ ايام ع نفس الحال انام ساعتين واصحي اشوف الي منزل انه جايب ٨٠ والي منزل انه جايب ٩٠ وناس حرفياً مكنش حد يتوقع انها تنجح اساساً اشوف كدة وابكي واقعد شويه وبعدين انام واكلي بقي خفيف واصحي وانام وابكي واكل وكانت جمعيه ودايره وصحابي كانو بيخرجو علشان يفكو عن نفسهم من الي حصل ويكلموني بس انا كنت ديماً عامل الموبايل طيران كانو بيبعتولي واتس وفيس وانستا وبجد "الواحد عنده صحاب يعدي بيهم الميه ميتبلش" .. خدت اسبوع بضان مقفول بس يلا ف الآخر الحمد**** ع كل شئ يعني حاجةمش ف الايد وبقيت بدور بقي كل شويه ع التنسيق وبدات اخرج لحد م التنسيق نزل ودخلت انا وعدنان ويوسف حاسبات ودياب دخل طب اسنان)
(صحبي ي الي ف ثانوية عامة السنه دي .. إعمل حسابك من دلوقت انك ترضي ب اي حاجة ** هيكتبهالك مش بقولك متسعاش ل حلمك لا انا عارف ان ف دماغك كُليه عايز توصلها ايوه إتعب وعافر وذاكر علشان توصل ل حلمك بس لو ** اراد كُليه غير كدة إرضي علشان صدقني بعد م تفوق من عدم رضاك هتتكسف من نفسك انك كنت معترض ع امر ** .. قول ل نفسك ديماً "** مدانيش الي انا عايزو وحطني ف مكان تاني .. ** عارف اني هبقي حاجة ف المكان دة وان شاء ** هعمل لنفسي مكانه فالكُليه دي وهكون حاجة انا عارف انها مش سهله بس هعملها علشان اهلي علشان كل الي شمتو فيا علشان اثبت اني مش فاشل ولا ضعيف وقبل كل دة علشان نفسي مش علشان حد علشان بكره وبعده اتجوز جوازه مرتاحة واعيش ولادي عيشة مرتاحة")
(طولت عليكو ف الحته البضان دي معلش بس انا بعيشك معايا الحدث ف كل حته كالعادة يعني بس الحدث دة حزين حبتين نرجع زي م احنا?)
(قاعدين عند عدنان والباب خبط فتح عدنان وكانت علياء ودخلت كانت جايه تسأل وكدة)
علياء : ايه يصقر عاش من شافك موبايلك مغلق ومش بترد واتس ومش بتخرج واروح اطمن عليك ف البيت الاقيك نايم ايه يعم مش كدة
انا : معلش بقي يومين وراحو لحالهم
علياء : روق يعم مش نهاية العالم هي انت لسه قدامك طريق طويل انت ف ايدك الي تنجح فيه او تسيب نفسك روق كدة زي م اناعرفاك ع طول رايق
عدنان : (بصوت واطي كدة بيهزر) آه واسي ودادي صقر ابن خالتك ومالو ههه
دياب : ههههههه
علياء : هتتلم ولا اقوم اديك قلمين يعدنان ؟
عدنان : شوف مجايبك يعم صقر علشان معلقهالكش
يوسف : ثانيه بس هو انتي بنت خالتو؟
علياء : لا يجو دة حيوان بيهزر
انا : ههههههه عاملين زي القط والفار ليل نهار يرازو ف بعض
دياب : (بيهزر) لا بصراحة عدنان عنده حق الاه م الراجل جايب ٦٥ ومحدش بيداديه ولا بتاع وهي داخله متزعلش يصقر مش عارفة ايه يصقر هتتجح يصقر
علياء : بيحفلو عليا وانت قاعد يصقر لا يعم انا اروح امشي يعم
يوسف : هههههه خلاص يجدعان علشان شكل قلبها رهيف ودمعتها قريبه هههه
كلنا : هههههههه
علياء : ماشي يعم انا كنت فاضيه قولت اعدي اطمن وقعدت البيت بتزهق وجوزي ديماً ف الشغل وقاعدة لوحدي قولت تعملي ايه يبت يعلياء تعملي ايه بس انتي تروحي ل اخواتك وحبايبك بدال م قاعدة زي البومة لوحدك اخواتك وحبايبك الي بيحفلو عليكي هااا
كلنا : ههههههه
انا : صحيح انتي متجوزه من امتي ؟
علياء : من سنه ونص تقريباً كدة
انا : اومال مش شايفينلك عيل ع كتف ولا حاجة يعني هههه
علياء : يعم بس إدعي انت ومتقاطعش انا نفسي هو انا اكره
انا : ** يرزقك يقمر ان شاء **
عدنان : طب بما انك هنا انا هفتان وجعان وميتان م تروقي علينا ب اكل من ابو قديمو كدة ههههه
دياب : طِفس عليا الطلاق ههههه
علياء : عنيا يعم بس كدة (وقامت رايحة ناحية المطبخ)
انا : اهو يعم انت كمان طلعت ابن خالها
كلنا : هههههه
يوسف : (بعد م علياء دخلت المطبخ) يجدعان انا بستعجب لعلياء دي
دياب : ازاي
يوسف : يعني اصل قاعدة وسطنا كدة وبتعدي هي تشوفكو وهزار وكدة
عدنان : يعم انت متعرفش حاجة علياء حرفياً زي اختنا انت متعرفش ابويا **** يرحمه كان بيحبها ازاي وبيعزها دة كان ممكن يكدرني لما ادايقها انت متعرفش حاجة ههههه
انا : هو انت معاك حق وكل حاجة بس هي فعلاً واحدة مننا زي م قلك عدنان وابويا وامي بيحبوها برضو واحنا مش ف دماغنا اي حاجة وحشة من ناحيتها فبالتالي شايفين ان الموضوع عادي (طبعاً محدش يعرف اني زنقت علياء دي قبل كدة وهاتك يدعك?)
يوسف : اها يمكن
(خدنا قعدتنا ورجعت البيت سهرت ع الموبايل شويه كلمتني كوكي ورديت وإطمنت عليا لما مكنتش برد وكدة وكدة وكانت عيزاني اروحلها يوم وانا افتكرت الي عملته وجسمها ولبسها وبتاعي وقف وانا بقالي كتير فشخ مضربتش عشرات فهيجت فشخ كدة وبتاعي ف ثانيه لقيته صحي من سابع نومه وقولت لا خلاص هضرب انهاردة روحت مكلم ملك ع الواتس فتحت لقيتها هي كانت باعته وناس غيرها بس ملهومش دور دلوقت)
ملك : (بعتالي اسكرين وهي جايبه ٦ كيل ف جيم ببجي) اهو بص تربون النسخة الانثاويه علشان متقولش بنقصلك الكي ديههههه
انا : هههههه اسد يلا
ملك : عيب عليك ههه
انا : إركن الاسد دة بقي ع جنب انا عايز اللبوه دلوقت (وهي بتهيج م الشتيمه وبتحب اني اكون سادي معاها وعلشان كدة قولتلكو انها نفس دماغي ب الظبط)
ملك : اووفف اللبوه مستنيه المسدج دي منك من امتي يصقر دة انا بياكل فيا كل يوم ببقي هعيط م الهيجان
انا : تعالي يشرموطة وانا اعيطك
ملك : ااهه يلا فيديو
انا : يلا (ورنيت عليها انستا لقيتها ب بادي ابيض ديق ع بزازها نيك وحلماتها محفوره مش لابسه برا وبنطلون اسود) مش لابسه برا ليه ؟
ملك : بتدايقني
انا : مش بتدايقك لا انتي الي قحبه وبتحبي تتلبوني
ملك : ااهه انا لبوتك اصلاً
انا : إقلعي البادي طيب يلبوه
ملك : (قلعته وبزازها حلوين نيك)
انا : شدي حلمة بزك الشمال
ملك : (مسكتها ب ايدها وبتشدها وبتعض ع شفايفها)
انا : شديها اجمد يمتناكة
ملك : (بتشدها جامد فشخ وتدوس عليها وبتتخيل اكني انا الي ماسكهالها وبقطعها) ااااههه بتوجعني يصقر
انا : إقطعيها يمعرصه شديها جامد
ملك : (بتشد فيها جامد واهاتها بتعلي) اااههه .. عايزه اشوف زبككك
انا : لا يكسمك خلي هيجانك ياكلك (بحب العب ع اعصاب الي معايا واخلي الهيجان ياكل ف جسمها الاول لحد م اتكيف وانا شايفها زي الكلبه كدة هايجة وعايزه زبي وف الاخر اطلعهولها) ثبتي الموبايل وافركي بزازك الاتنين واضربيهم
ملك : (ثبتت الموبايل وفضلت تفرك فيهم وانا بلعب ف زبي وبتضرب بزازها جامد وصوت اهاتها مخلي زبي هينفجر صحبي انا بهيج ع الصوت اكتر من المنظر بهيج ع المنظر بس لو مثلاً بسمع فيديو سكس وبينيك فيها والفيديو من غير صوت متكيفش ابقي مبضون .. نرجع ل الشرموطة الي كانت بتضرب ف بزازها لحد م حمرتهم) عيزاك تضربني كدة جامد زي كل مره يصقر اااااهه وافضل اقولك كفايه زي كل مره وانت بتفشخهم
انا : انا هقطعهوملك ضرب يذانيه ولما تقولي كفايه همسكك من رقبتك ب ايد والتانيه ع بزك بشد حلمته جامد وباصص ف عينك وبقولك "شششش بس يبت الشرموطة يهايجة كفايه ايه مش شايفه حلماتك واقفه ازاي" وهفضل اضربك عليهم جامد
ملك : (بتضربهم وتدعكهم) ااااااههه يصقر هموت مش قادره كسي بيتحرق عايزه احط ايدي ادعكه .. افشخه دعك
انا : عارفه يكسمك لو ايدك قربت منه ؟ هنيكك ف افكارك وحياة كسمك اقفل الكول واسيبك هايجة زي الكلبه وشوفي مين ينيكك يشرموطة
ملك : اااحححح انا كلبتك يصقر ايوه اااههه
انا : انتي ايه يملوكتي ؟
ملك : انا لبوتك وشرموطتك ومتناكتك واللعبه بتاعتك يصقر
انا : وامك ؟
ملك : (بتزود ف الاهات وتزوم علشان هي بتهيج ع كدة فشخ) امي ذانيه يصقر وشرموطة تحت زبك ورخيصة
انا : (صحبي انا بهيج من كدة برضو فشخ ولما بسمع الي بتشتم نفسها او امها كسم كدة زبي بيطول ١٠ متر ? .. لفيت الكاميرا ع بتاعي الي كان خلاص واقف ع اخره وانا بلعب فيه وبكلمها وانا عامل الكاميرا ع زبي) همسكك من شعرك امسك شفايفك ب شفايفي وامصهم جامد وادخل لساني جوا بوقك وامشيه ع شفايفك واعضهم واضربك ع طيزك من ورا جامد وانا ماسكك كدة
ملك : (لسه بتدعك ف بزازها ع الكاميرا وعماله تفرُك ع السرير هتموت وتدعك كسها وعينها بتغيب واهاتها حلوه نييككك) اااااااههه اييوووههه
انا : واشيل شفايفي من ع شفايفك ابص ف عينك والطشك قلم بعدين امسك ف شفايفك تاني وافعص ف طيزك جامد واقفش فيهم
ملك : اااهه اااحححح خليني ادعك كسي يصقر كلبتك هايجة معلش خليها تدعك كسها الشرموط دة بياكل فيها اوويي
انا : ادعكي يمتناكة ووريني
ملك : (قلعت البنطلون ولسه هتقلع الاندر)
انا : لا استني متقلعيش الاندر
ملك : ليه
انا : شدي الاندر من فوق كدة يبنت الذانيه خليه يدخل بين شفايف كسك من تحت
ملك : اااهه بلاش الحركه دي بتوجعني من جوا يصقر اووفف
انا : بقول شدي الاندر يكسمك يلبوه
ملك : (هاجت م الشتايم وشدت الاندر وبتشد فيه جامد زي م بقولها وبيحُك ف كسها من جوا فشخ) ااااههه م م مش مشش قاااددررهه يصقر واجعني موت وسخن اوويي اححح
انا : اقعلي الاندر يمعرصة وادعكي
ملك : (م صدقت وقلعته بسرعة وبقت بتدعك فيه جامد فشخ من فوق ومن النص) اهو بدعكه جامد يصقر ااااهههه (وبتضربعليه)
انا : همصهولك وانتي ع ضهرك كدة وفاتحه رجلك زي الشرموطة ووانا بمصه هدعكه ب ايدي من فوق وادوس عليه جامد وادخل لساني جواه واحط ايدي التانيه ع بزك افضل اضربه واقطع فيه يشرموطة يبت الشرموطة
ملك : ااااااهههه ااااههه عايزة زبك جواااهه
انا : هقعد امص فيه كدة واضربك عليه جامد يبت المعرصة واحط صوابعي ف خرمك من اخت وافضل ابعبص فيكي جامد يوسخة
ملك : انا وسخة وشرموطة يصقر ااااهههه (وبتدعك ف كسها وتضربه) اااههه اااححح
انا : وهاخد رجلك ع كتفي وارجع زبي ف خرمك النجس دة وايدي ع كسك عمال ادعك فيه جامد وايدي التانية يضرب بيها ع بزازك الفايرة دي يمتناكة يلبوه
ملك : صقر هجيب هجيب مششش قااددررهه
انا : هرزع ف طيزك جامد فشخ ادخل زبي كله واخرجه وافضل اضربك عليها وادعك ف كسك جامد يمعرصه واضربك عليه بسرعه فشخ كدة هاتيهم يشرموطة هاتيهم يبنت المتناكة هاتيهم يوسخة
ملك : (كانت بتجيب) ااااهههه ججببتت اححححح
انا : (انا لسه عايز تاني مش مكتفي ولسه هقولها ادعكي تاني لقيت رقم غريب بيرن وانا كنسلت)
ملك : اااهه مش قادره اتحرك .. انت جبت ولا لسه ؟
انا : لا لسه مشبعتش من الشرموطة بتاعتي
ملك : الشرموطة ميته حرفياً بس اوامرك يدادي لو عايز نعمل واحد كمان انا اخت رجلك
انا : (الرقم عمال يرن تاني .. ف نفسي : يلعن كسم امك انت مين لما ارد اشوف) استني ارد ع الي بيرن ولو هنكمل هرن عليكي تاني
ملك : اوكي يدادي
انا : (رديت) يسطا انا عمال اكنسل ف ايه اسهُمي ف البورصة وقعت ولا الشركة بتاعتي خسرت ؟
الرقم : (صوت بنت بتتكلم بصوت خفيف كدة) انا اسفه صقر معايا ؟
انا : صقر معاكي مين انتي ؟
الرقم : انا رانيا
انا : (دي عايزه ايه دي دلوقت) اه ماشي ف حاجة ؟
رانيا : مفيش بطمن عليك
انا : وانتي تعرفيني منين علشان تطمني عليا ؟ ادخلي ف الموضوع ع طول ي رانيا عايزه ايه ؟
رانيا : (بدأت تعيط) انا خايفه من سكوتك الفتره دي كلها وخايفه تفضحني انا و** ندمانه الي ع عملتو مع اسراء ومش عارفه عملت كدة ازاي ولا صاحبت حيوان زي دة ازاي انا مش بعرف انام ولا اكل ولا امارس حياتي طبيعيه من يوم الي حصل والي انت عملته فينا و**
انا : (إلي حداً ما صِعبت عليا) ماشي انا ايه المطلوب مني دلوقت علشان تتصلي بيا وتعيطيلي ؟
رانيا : خايفه من انك بقالك فتره جامد مخدتش رد فعل ولا قولت لحد الي عملته فينا ولا وريت الفيديو لحد ف ايه ف دماغك
انا : يستي لا ف دماغي ولا دماغك انا الفيديو معايا ك كسر عين ليكو وانتو تستاهلو ومحدش يشوفو ولا من حقو يشوفو غير لما انتو تبدأو ب النكش يبقي متلومينيش ومتقلقيش لو حسين بدأ بالنكش برضو مش هفضحك معاه المهم انتي تخليكي ف حالك وتبعدي عن اسراء وانا لا هأذيكي ولا حتي هنفعك انتي مش ف دماغي علشان اعملك حاجة طول م انتي ساكته وراكحة وبعيدعن اسراء
رانيا : انا عايزه منك طلب
انا : طلب ايه دة ان شاء **** !
رانيا : تخلي اسراء تسامحني او ع الاقل يبقي بينا سلامات كدة مش هاين عليا عِشرة السنين دي كلها وف الاخر منكلمش بعض ب الطريقة دي (وبتعيط)
انا : برانيا عِشرة ايه الي بتتكلمي فيها انتي الي عملتيها دة مش حاجة تدل ع انك بتصوني عِشرة دة انتي محصلتيش قِلة الاصل حتي انتي حاجة اوطي من كدة صدقيني
رانيا : (بتعيط ومش بترد)
انا : اقفلي يرانيا الدنيا ليل والي فات مات بس كدة كدة ضميرك مش هيعرف ينساه ومش هيسيبك ف حالك (وقفلت ف وشها)
(حوار بيني وبين نفسي)
نفسي : شكلها ندمانة فشخ يسطا خليك محضر خير
انا : ندم ايه الي ندماناه دة بعد الي عملته ف البت دة وجاية تقولي عِشره ومعِشراش
نفسي : محدش مبيغلطش يسطا
انا : بقولك ايه لا يغلط ولا ميغلطش عارفين اننا مش ملايكة وكلنا بنغلط بس كل واحد يحاسب ع مشاريبو وانا مالي ب موضوع اسراء ترجع تكلمها كبر دماغك
نفسي : قلبك اسود
انا : مينفعش يبقي ابيض مع البشرية دي يحبيب اخوك خليك ف حالك (نمت وصحيت وعدا كام يوم عادي م بين قعدتنا مع بعض ولعب كورة وبلايستيشن وقدمنا ف الكُليات لما التنسيق فتح)
(فيوم بعد م قدمنا ف الجامعة وتمام رايحين انا وعدنان ويوسف ناخد ورق كدة زي الكارنيه علشان ندخل بيه الكُليه لما الدراسة تفتح لحد م الكارنيه يطلع ودخلنا الجامعة ورايحين مبني حاسبات)
عدنان : يعم الحريم ناقصة تقلع انا لو نزلت الكُليه كل يوم هعمل قضية اداب كل يوم
يوسف : هههه لا إمسك نفسك هنا تعاكس واحدة هوب تلاقيها دكتورة تنيك شعبك هههه
انا : لا حاسب تنيك شعب مين انت متعرفش مين اخوك عدنان الجبلاوي شكلك
عدنان : قولو دة يصقر شكله ميعرفش حاجة (وبيرفع لياقة القميص)
انا : خلص طيب خلص متفتحش فيها
هم الاتنين : هههههههه
(وصلنا المبني ودخلنا ناخد الورق وبالدور كنا مستنين دورنا يعني وقاعدين وكان ف واحدة من الناس الي قاعدين ع تربيزة طويلة كدة عماله تبصلي بطريقة غريبه انا مش مركز معاها بس كل م اجيب عيني عليها الاقيها بصالي مش عارف بتشبه عليا ولا تعرفني ولا ايه)
عدنان : صقر
انا : ايوه
عدنان : الوش الي هناك كدة مركز معانا من بدري مين دي
يوسف : دي دكتورة هنا اسمها ماتيلدا
انا : ايه الاسم المنيوك دة
عدنان : احا يصقر اوعي تكون بتُعط حتي مع دكاترة الجامعة يخربيت امك ههههه
انا : هههه .. كان نفسي ابقي بعُط معاها دي بس للأسف معرفش مين
يوسف : تعُط مع مين يعم دي بيقولو عليها شديدة فشخ ف التعامل وكدة
انا : اموت ف الشديد انا ههه .. وتعرفها منين دي ؟
يوسف : اعرف كام واحد من الدُفعة الكبيره ودي فتاة احلام سرير كل واحد ف الدُفعه كله بيريل عليها ههه
انا : هي تستاهل بصراحة
عدنان : طب مشي ايامك ف الجامعة ف سنينك السودة دي ومتحكش مع دكاتره
انا : يعم لا احك ولا محكش م انت شايف هي الي عمالة تبص
عدنان : طب يلا علشان دورنا جه
(قومنا دخلنا خدنا الورق)
انا : (روحت ل ماتيلدا) حضرتك بتشبهي عليا ولا ع حد من اصحابي ؟
ماتيلدا : ها ؟ لا انت مين ؟
انا : اسف افتكر حضرتك بتشبهي لما لقيتك مركزة معانا معلش ع الازعاج (وماشي)
ماتيلدا : استني .. انت اسمك ايه ؟
انا : صقر ودول صحابي عدنان ويوسف
ماتيلدا : صقر .. حلو الاسم
انا : شكراً دة من زوقك حضرتك دكتورة هنا ولا ف الشئون ؟
ماتيلدا : لا انا دكتورة ماتيلدا هتشوفني ف المحاضرات قريب
انا : طب كويس دة السكشن هينور
ماتيلدا : ههههه ماشي
انا : (مشيت مع عدنان ويوسف)
عدنان : م قولتلك اقعد ساكت يسطا مشي ايامك ع خير
يوسف : جرئ انت يصقر
انا : يعم انا عملت حاجة انا يدوب سألت م هي الي مركزه معانا الاه
(خلصنا وخارجين بره الجامعة)
(عند ماتيلدا)
ماتيلدا : (طلعت موبايلها بتكلم حد ع الواتس) بني آدم جرئ وغريب فعلاً زي م قولتي (حكتلها الي حصل) انا مكنتش متوقعة ١٪ حتي انه يجيلو جرأه يسأل قولت هيخاف يسأل احسن يحصله مشاكل
(ف مكان عند ماجي هي واتنين)
ماجي : ااااهه كفاية حرام عليكو
واحد منهم : (حاطط بتاعو ف بوقها) خلاص هجيب يشرموطة احح (وجابهم ف بوقها)
ماجي : (بتكُح وبتف اللبن) اااههه ااههه كفاية انت كمان يمينا علشان خاطري
مينا : (بينيكها ف طيزها وبيضربها عليها .. فضل يرزع لحد م طلع بتاعه وجابهم ع طيزها) ااححح يلبوه
ماجي : (اترمت ع الارض بتعيط)
(عندي انا وعدنان ويوسف كلهم روحو وانا كنت مروح لقيت موتوسيكل جه ف وشي راكب عليه اتنين مغطيين وشهم)
واحد منهم : حبيبك بيسلم عليك وبيقولك سلملي ع الحبايب الي هناك (وراح طعني طعنتين بمطوه ف بطني ومشي)
انا : (جسمي سخن والدنيا بتلف وتدور بيا والدم بينزل من جسمي زي الميه اترميت ع الارض)
(الناس كلها اتلمت وانا غمضت عيني محستش بحاجة ونفسي إتقطع)
والجزء هنا يخلص وتخلص السلسلة كلها ومش عارف هعمل السلسلة الجديدة امتي بس المهم ان هيبقي ف سلسلة جديدة ونتقابل ف سلسلة تالته يشوية رايقين ??
(قضيت من ٣ اعدادي لحد ٣ ثانوي حياه عاديه طبيعيه مفيش اي مثير يتحكي لحد م فمره كنت قاعد برسم ع الموبايل ديجيتال آرت جالي مسدج واتس من رقم غريب)
الرقم : صقر ..
انا : مين
الرقم : عامل اي
انا : بخير مين برضو ؟
الرقم : مِس رباب
انا : (ف نفسي : ياااههه يوتكه فين ايامك) ايه دة بجد جبتي الرقم الجديد منين
رباب : ايه يعم القديم فين بعتلك عليه كتير
انا : الرقم القديم إتقفل و**** بقي
رباب : آه م انت جيت ف بالي من كام يوم فقولت لازم اطمن عليك وخدت رقمك من الاء (بنت عمتي من السلسله الي فاتت)
انا : (ف نفسي : ايه الاهتمام الغريب الي بعد ٣ سنين دة !) هو انت حبيبي وكل حاجة بس انا مش واكل معايا انك قولت لازمتطمن عليا بعد ٣ سنين دي ف حاجة صح ؟ ههههههه
رباب : ????
انا : عيب عليك صقر مش صغير هههههه
رباب : عايزه منك خدمه ومحدش غيرك اقدر اقوله عليها ويخلصهالي ع طول ممكن ؟
انا : (ف نفسي : تعالي ع حِجري) عنينا يقمر
رباب : تسلملي عنيك يحبيبي .. بس مش هينفع ف الشات لو فاضي بعد المغرب كدة نتقابل ف كافيه *****
انا : (ف نفسي ومستغرب : هو ف ايه) خلاص اشطا مفيش مشاكل يمِس
رباب : تمام يصقور
انا : (عملت سين وقفلت وقعدت كدة اسرح بذكريات ٣ اعدادي وجسم رباب ومعاكساتي ليها وهيجاني عليها والهيجان زاد اكتر واكتر ? ودماغي قعدت تودي وتجيب ايه الحوار الي مينفعش ف الشات دة وبتاع لحد المغرب كدة قومت لبست بنطلون سِويت بانتِس رومادي وتيشيرت جملي وكوتش ابيض هتقولي لابس كدة والمفروض رايح تقابل واحدة وكدة هقولك يعم انا معظم لبسي كدة ف اي وقت مش بلبس كلاسيك ف المناسبات واللبس الخروج بيخنقني وبحب اللبس دة اكترمن باقي اللبس وببقي مرتاح فيه انا كدة كدة مش طالع ديت مع خطيبتي صباح الفُل وحطيت برقان BADBOY وربما م يوريك برفان باد بوي دة بيعمل ايه ولا بيجذب الناس ازاي يصحبي و**** ? وحطيت الساعة والحظاظة البُني وقومت نازل روحت بس مقعدتش ف الكافيه قعدت ف مكان برا كدة بعد المغرب بشويه لقيتها داخله وقفت خمس دقايق اتفرج عليها ودخلت)
(موصفتلكوش الجمال الي انا شوفتو بياض ايه الي ف وشي وحلاوة ايه وشياكة ايه انا كنت هركبها اول م شوفتها لابسه دريس كدة اسود ومقسم جسمها بطريقة حلوه نيييكككك ننيييككك دخلت وقعدت قدامها وبرفانها تحفه)
انا : ايه سبتك لوحدك كتير ؟ ههه
رباب : لا يعم ولا يهمك انا كدة كدة لسه داخله
انا : لا انت مينفعش تتساب لوحدك ولا ثانيه بالحلاوه دي المصريين انتي عرفاهم مش بيتوصو ب الطريين الي زيك كدة ههههه
رباب : ههه مش هنبطل قلة ادب ؟
انا : خليني ابطل انا من ايدك دي ل ايدك دي ههه(وبغمز)
رباب : ههه إتلم طيب خلينا نتكلم
انا : (رفعت ايدي ل الويتر فجالي)
الويتر : إتفضلو ينفندم
انا : تشربي ايه
رباب : فراوله
انا : ٢ فراوله يمحترم
الويتر : تمام يفندم
انا : استني نشرب كدة ونروق دمنا وقدامنا الوقت طول اتكلمي زي م انتي عايزه هههه
رباب : ههههه ماشي يعم
(قعدنا نتكلم ف اخبارنا واحوالنا وكدة وبعد شويه جه الويتر ب العصير حطه ومشي)
انا : إشرب الفراوله يفراوله
رباب : (إبتسمت بكسوف وبتشرب)
انا : ها ايه الحوار بقي
رباب : (وشها بدأ يبقي حزين كدة) هقولك .. انا إتجوزت وياريتني م إتجوزت .. إتجوزت واحد زبالة المجتمع كلمة قليله عليه و**** .. ف الاول كان بيعاملني كويس وكل حاجة اي بنت تتمناها بعد الجواز خد الدهب باعو وبقي غريب يرجع كل يوم سكران يتكلم معايا ف حاجات سافله اعملها مع حد غيره اكيد انت فاهمني
انا : (ف نفسي : احا انتي الي بفرُك عليها من اعدادي يتعمل فيكي كدة ؟ بترمي النعمه يكافر ؟?) اه اه فاهم كملي وبعدين
رباب : (محتاره وزعلانه وعايزه تعيط بس ماسكة نفسها) صقر مش عارفه اقولك ايه ولا ايه وخايفه
انا : لا شكل الحوار كبير ومش هينفع ف الكافيه (طلبت الشيك الويتر جابه طلعت المحفظة حطيت الفلوس وخدتها ومشينا)
رباب : هنروح فين ؟
انا : عندي ف البيت
رباب : واهلك !
انا : لا مش البيت دة واحد تاني انا لوحدي
رباب : (بقلق) لا طبعاً مش هنقعد ف بيت لوحدنا
انا : (كنا بنمشي وقفت فجاه وبصيت ف عيونها وهي اقصر مني وكلمتها بصوت هادي) لو حابه نرجع نتكلم ف الكافيه وتعيطي قدام الناس انا معنديش مشكلة ودة يسمعك ودة يسمعك لو عايزه نتكلم واحنا بنتمشي وتعيطي قدام الناس برضو براحتك لو حابه تيجي البيت براحتك لو مش حابه من كل دة اوصلك بيتك وخلاص انا مسمعتش حاجة ولا المقابله دي حصلت(وبمشي)
رباب : (وقفت خمسه)
انا : ايه هتمشي ولا هتقفي هنا لحد بكره ؟
رباب : (جت تمشي بسرعة وبتسال بتردد) البيت دة فين ؟
انا : بعد شارعين من هنا
رباب : صقر انا لجآلك ومكبراك هااا
انا : وانا مش مراهق علشان ابقي بقولك تعالي البيت علشان الي ف دماغك يمِس (ف نفسي : لا انا مراهق وزبي واقف يروح امك بس برضو مش هينفع تعيطي وتتكلمي ف الحوار دة غير ف البيت بعيد عن الناس ?)
رباب : (بقلق) طيب نروح مفيش مشكلة
(مشينا لحد م وصلنا وكانت شقه ف عُماره انا مأجرها بس العقد ب اسم واحد صحبي اكبر مني علشان السن وكدة مينفعش انا ااجر .. فتحت ودخلت وهي فضلت واقفة كام ثانيه كدة)
انا : طب انا جوا منين م تحبي الباب مفتوح اهو خشي (ودخلت وقعدت ع الكنب الي ف الصاله)
رباب : (دخلت جري ورايا علشان واقفه ع السلم لوحدها لقتني قاعد بقلب ف الموبايل وحاطط رجل ع رجل ومستني) إحم
انا : اهلاً حمدلله ع السلامه
رباب : **** يسلمك
انا : تقدري تحكي براحتك ف اي حاجة ونشوف المشكلة ونحلها
رباب : (زي م تقول م صدقت وم فتحت ف العياط) انا اتجوزت حيوان و**** حيوان بهدلني وكان بيضربي وبيشرب مخدرات وبيدخل عليا رجالة يصقر تخيل بيدخل ع مراته رجاله وانا ف البيت بلبس البيت من غير م يقولي ولما اساله يقولي عادي
انا : (قربت من ايدها الي كانت بتترعش ومسكتها وطلعت مناديل من جيبي ومسحت وشها) إهدي بس وكل حاجة هتتحل .. انتي ايه الي غاصبك ع العيشه معاه طول م هو كدة ؟
رباب : (زودت ف العياط فشخ) اني كنت حامل منه وقولت بلاش ابننا هيطلع امه مطلقه وكدة وبسببه الابن دة نزل (وبتعيط جامد)
انا : (مش عارف بصراحه اواسيها ع ايه ولا ايه ولا اقولها ايه ولا ايه) اهدي طيب بس علشان هتتعبي من كل دة
رباب : صقر انت لو عرفت الولد نزل ازاي مش هتقولي اهدي دي انت ممكن تطردني برا اصلاً (وبتعيط جامد) الحيوان الزباله دخل عليا ٢صحابه وانا حامل واغتصبوني والمفروض انه يكون الراجل بتاعي كان بيصورني
انا : (سمعت كدة الدم نشف عندي وريقي نشف ومش عارف اقول ايه ولا اتصرف ازاي)
رباب : هتقولي اطلعي برا يزباله صح ؟ (وبتعيط)
انا : (ف نفسي : واسيها يمعرص المرا بتستنجد بيك وبص حاصلها ايه ف حياتها وعندها مصايب قد ايه) (بحركه تقائيه مسحت دموعها وبوست جبينها وخدتها ف حضني) لا مش هقولك حاجة
رباب : (دة خلاها تهدا شويه وبقت بتعيط ومش بتتكلم)
انا : (طلعتها من حضني) طبعاً الزباله بيهددك ب الفيديو مش كدة؟
رباب : اه يصقر
انا : هاتي رقمه (وطلعت موبايلي رنيت ع ابن خالتي عبدالرحمن من السلسله الاولي الجزء السادس قولتله تعال الشقه دي وهات اللاب معاك)
رباب : اهو الرقم هتعمل ايه ؟
انا : هتصرف وهخلص الموضوع قومي اغسلي وشك الحمام آخر الطُرقة
رباب : حاضر (قامت تغسل وشها وجت قعدت جنبي عينها بتدمع كدة ع خفيف)
انا : (حاولت افكها مسكت التيشرت بتاعي) بصي بهدلتي التيشيرت ب دموعك كدة يعني ينفع ؟ ايه يعم الشغلانة دي
رباب : (ضحكت) معلش بقي انت الي قربتني منك انا مالي
انا : (بهزر) خيراً تعمل شراً تلقي
رباب : هههههه
انا : شوف وهي بتضحك بطل اكتر م هي بطل يجدعان هههه
رباب : هتتلم ولا المكك ؟
انا : خلاص يعم سكتنا
رباب : احسن
(بعد شويه عبدالرحمن جه مخلتوش يشوف رباب دخلتها ف اوضه تاني وخليته ركب الموبايل وفتحه)
انا : بس خلاص سبلي اللاب وروح شوف مصالحك انت ههههه
عبدالرحمن : ههه ماشي يعم الغامض ع راحتك (ونزل)
انا : (ناديت رباب وقعدت اقلب ف الموبايل بتاعه شويه لقيت فيديو رباب الي اول م شافته قعدت تعيط ولقيت فيديوهات ليهم هم التلاته جوزها دة والاتنين صحابه وهم بيشربو ومصورين بعض وهم بينيكو بنات ف دعاره وحاجات تودي ف ستين داهيه .. مسحت فيديو رباب من عنده ومكنش باعتو لحد ونسخت كل الحاجات الي كانت عنده ع اللاب عندي وخدتهم ع فلاشةوطلعت اللاب بتاعي حطيتهم عليه) ها مرتاحه كدة ؟
رباب : هتعمل ايه ب الي معاك ؟
انا : هوريهم ايام سودة علشان يتعلمو محدش يقرب منك تاني يقمر (وبغمز بهزار)
رباب : مش عارفة اقولك ايه يصقر شكراً مخيبتش ظني
انا : قوليلي خد بوسه ههههههه
رباب : هههه إتلم و**** هنفخك
انا : هههه حاضر .. انتي قاعده فين دلوقت ؟
رباب : قاعدة ف شقة ابويا وامي **** يرحمهم
انا : لوحدك ؟
رباب : اه
انا : طب خدي بالك ع نفسك .. هو بيته فين
رباب : ف شارع ال******
انا : اها تمام
رباب : هقوم امشي انا
انا : اوصلك؟
رباب : تسلم يحبيبي .. اه بالمناسبه برفانك جميل ههه .. يلا باي (وبتقوم ونزلت)
انا : (إبتسمتلها وهي نازله .. ف نفسي : اه كسم كدة بقي انتي يتعمل فيكي كدة ؟ كسم الحظ و****)
(نزلت روحت عديت ع بيت جوزها حازم خبطت فتحلي وكان شكله لسه صاحي قومت خابطُه ب رجلي ف بطنه وقعته جوه وقفلت الباب)
(حازم ٣٠ سنه مهندس ديكور جسمه رفيع سيكا حوالي ١٧٥ سانتي بشره قمحي عينه بُني محروق)
حازم : اااهه انت مين
انا : انا الي هنيكك بس اهدي يديوث يخول
حازم : انا هوديك ف ستين داهيه
انا : يراجل اقعد كدة بلا داهيه دة انا هوديك مش هرجعك (وروحت ضاربه برجلي وهو الارض منيمه تاني وفتحت الموبايل بعد م كنت نقلت عليه الفيديوهات الي هو بيشرب فيها مع صحابه ومتصور وهو بينيك حريم) بص يكسمك كدة هركبك التريند واطلعك ع الفضائيات
حازم : (بص وإتخض ووشه قلب الوان ومسك رجلي) ابوس رجلك ما تفضحني
انا : (خبطه برجلي فوشه) اوعي يكسمك كدة .. رباب متقربش منها وورقة طلاقها توصلها لحد البيت ودة مش شرط علشان مفضحكش لا دة امر انا كدة كدة وبعدين اشوف اذا كنت هفضحك انت والي معاك ولا لا
حازم : انا تحت امرك ف كل حاجة خدامك بس متفضحنيش
انا : اكتبلي ارقام الاتنين الي دخلتهم ع مراتك وعناوينهم يكسمك ف ورقة يلا
حازم : (قام بسرعة وكتب الورقة وادهالي) اهو
انا : (خدته منه وماشي) هجيلك تاني وهسحِل كسمك (طلعت ومشيت)
حازم : (طلع موبايله وكلم صحابه الاتنين عادل ومحمود وقالهم الي حصل وقعدو يصيحو مع بعض انهم كلهم هيروحو فداهيه ويتفضحو)
(محمود ٣١ سنه تخين سيكا بشره بيضه عينه بُني محروق دكتور علاج طبيعي)
(عادل ٣٠ سنه تخين سيكا برضو بشره قمحي عينه بُني فاتح تميل للعسلي مهندس ديكور برضو)
(روحت البيت وقعدت ودماغي فيها شيطان وملاك شيطان اني عايز انيك رباب وفرصتي وخلاص وملاك انها جايه تستنجد بيا ولو استغليت حاجة زي كدة ابقي انسان قذر وطول اليوم دماغي مشغوله ب الحوار دة قعدت ف البيت شويه فتحت الواتس لقيت كذا مسدج من كذا حد .. من يوسف وعبده ومروه وملك ومريم)
(يوسف صحبي من اولي ثانوي واد رجوله منين م بحتاجة بلاقيه بشرته بيضه بدقن خفيفه كدة حوالي ١٧٩ سانتي عينه عسلي فاتح)
(عبده صحبي من اولي ثانوي واد كويس بس مش بيقعد معانا كتير هو متوحد كدة مع نفسه عارف ان الناس الي تقعد معاك يوم وعشر ايام تقعد ف البيت مع نفسها .. بشرته بيضه حوالي ١٧٩ سانتي برضو عينه بُني غامق)
(مروه معرفة سوشيال من محافظة غير المحافظة الي انا فيها معرفش كانت عندي ع الفيس ازاي فإتكلمنا واتعرفنا وبقينا صحاب جامد وبنت كويسه يعني معايا معرفش ف حياتها الي هناك كويسة ولا لا وملهاش ف انها تكلم كذا ولد صحاب والجودة جسمها ميفرقش عن ميان السيد الاتنين واحد وعودها كدة حلو نيك وبيضه شعرها اسود داكن عينها بُني غامق)
(ملك جيرانا ف البيت الجديد الي نقلنا فيه بسبب المشاكل الي حصل مع العيله شوفتها كذا مره ف الشارع قبل م اكلمها وبعدين لقيتها ظهرالي ف الناس القريبه مني ع التليجرام وكنت فاضي فدخلت كلمتها وهزرت وكدة واتصاحبنا بنت كويسه اخرها من بيتها لحد الراجل الي ع اول الشارع تشتري حاجة مش بتخرج كتير بس الكلام جاب بعضه وعرفت انها بتتفرج ع بورت ودماغها نفس دماغي ف السكس نيك نيك نيك جسمها شبه منه عرفه ببزاز اكبر سيكا حوالي ١٥٩ سانتي عينها خضرا وبيضه نيك وشعرها بُني وطويل كدة)
(مريم بت خالتي اصغر مني ب سنه ف ٢ ثانوي رايحة ٣ ثانوي ومتستناش مني وصف لقرايبي)
(فتحت شات يوسف)
يوسف : يسطا
انا : ايه يرايق
يوسف : تيجي نروح حمام السباحة بكره
انا : مش قادر تصبر لحد النتيجة وبعدين هنصيف كدة كدة هههه
يوسف : هههه كسم النتيجة يراجل هي الي معطلانا
انا : خلاص نروح
يوسف : خلصانه بكره الساعة ٦ الصبح هعدي عليك
انا : اشطا
(فتحت شات عبده)
عبده : م تفتح ببجي
انا : لا مليش مزاج ليها خليك انت كدة قاعد من ببجي ل الفيس ومن الفيس ل الواتس واستمر ف التوحد دة ههههه
عبده : خلصانه هههههه
(فتحت شات مروه)
مروه : واد يصقر
انا : ايوه
مروه : تعال فيديو كول زهقانه
انا : تعالي
مروه : (رنت ع الانستا ورديت وكانت لابسه بيجامة كدة موڤ ماسكة ع جسمها وشكلها جميل نيك فيها) ايه اومال كنت فين لما بعتلك
انا : (شكلها مهيجني وكل م بنتكلم كول بفضل اعاكس فيها وهي بتتشرمط عليا?) كنت برا م انتي عارفه لإما برا لإما نايم هههه
مروه : نامت عليك حيطة هههه
انا : عبال م ننام سوا كدة (بهزر بريأكشن حمدي الوزير)
مروه : هههه بطل يبابا شغل المتحرشين كدة يخربيتك
انا : بزمتك حد يبقي بيكلم الفرس دة ويبطل ؟ ههه
مروه : بصراحه لا هههههه
(فضلنا نتكلم شويه كلام عن يومها مشي ازاي وكدة وقفلنا)
(فتحت شات ملك)
ملك : (باعته الاستيكر دة????)
انا : نعم ههه
ملك : عايزه الاك بتاع ببجي بتاعك العب بيه لو تكرمت
انا : لو تكرمت انت لو تكرمت تقعد ساكت علشان بتاخد الاكونت بتطلعلي كل جيم ب واحد كيل وبتخلي الكي دي مساوي الارض حرام عليكي هههه
ملك : بتشك ف قدراتي يعني ؟
انا : ايوه يستي بشك اتنيلي .. عبال م اشُكك كدة هههه
ملك : بقولك ايه انت بتجرني ل الرذيله انا جايه اقولك اني هفتح الاكونت والعب بيه يلا س س سلا سلام
انا : ههههههه ماشي روحي
(فتحت شات مريم)
مريم : صقر عايزه احجز كيميا عند *****
انا : فاضيه يوم ايه
مريم : يوم التلات
انا : خلاص هكلمهولك واحجزلك واديني الساعة
مريم : مش عارفين نودي جمايلك فين و**** ههههه
انا : إكتبيهم ف ورقة ع جنب هههههه
مريم : حاضر ههههه
(قولت ل ابويا اني رايح حمام السباحة الصبح علشان يصحيني ونمت وصحيت ٥ كدة حطيت الهدوم ف الشنطة ولبست سِويت بانتِس كُحلي وتيشيرت اسود وكوتش اسود ونزلت كان يوسف مستنيني تحت روحنا ودخلنا حمام السباحة وانا اساساً ميعرفش اعوم فبنزل ف المتر ونص او اتنين متر ب الكتير دة ويوسف ابن الوسخة بيعرف يعوم فشخ كل شويه يشدني جوا ويقولي علشان تتعلم ويفضل يضحك .. كان ف واحدة ست كدة مسيحيه من لبسها وتقريباً ٣٥ سنه جسمها عامل زي سما المصري بالظبط بطيز اصغر سيكا وعين عسلي مع الشمس كدة شكلها تحفه وبشرتها قمحي سيكا انا بحب اللون دة وشعرها مدي ع اصفر كدة حوالي ١٧٧ سانتي ولابسه هوت شورت اسود لحد نص فخادها ولافه زي بشكير اسود كدة ع وسطها ولابسه تيشيرت كُحلي لحد سُرتها معاها بنتها مش صغيره تقريباً ١٦/١٥ سنه حاجة زي كدة حوالي ١٥٥ سانتي وعودها حلو فشخ كدة جسمها زي هدي المفتي كدة والبت لابسه هوت شورت ابيض لحد نص فخادها برضو وتوب ابيض من فوق وبتعوم ف الحمام التاني .. المهم الست كنت كل م اغيب وابص عليها الاقيها مركزه معانا انا ويوسف فشخ جامد بطريقة غبيه)
بس هنا يكون الجزء خلص وياريت يكون عجبك علشان نكمل السلسله وابقي روق عليا ف الكومنتات ونتقابل الجزء الجاي يصحبي ??
الجزء التاني :
انا : يسطا بص الست الي هناك دي
يوسف : متهيجنيش بدال م اجيبهم ف حمام السباحه هههه
انا : هههههه لا هي شكلها هايجة وعماله تبص علينا من بدري
يوسف : طب حلو دة تعال نعمل معاها واحد
انا : اركح بدال م نتمسك **** هنتناك هنا الي يعرفنا والي ميعرفنيش هيلطش فينا ههههه
يوسف : حصل و**** ههههههه
(شويه وببص لقيت واد من الي موجودين بيرخم ع بنتها وعايز يحط ايدو عليها وامها قامت تزعق فيه فأنا شوفت كدة قولت ليوسف ثانيه روحت ل الواد ويوسف طلع ورايا واقف مستنيني)
(الواد شكله كدة عرص ف نفسه بتاع تيك توك م العيال المتنيه الي بتلبس سلاسل وخواتم واستشوار وتيك توك ف الشارع والجو دة اكيد انت فاهمني يصحبي جسمه عادي وفيه سيكا قصير بتاع ١٥٧ سانتي كدة)
امها : (بزعيق) انت حيوان يلا ولا ايه
البت : (وقفت ورا امها)
الواد : ف ايه يطنط انا كنت بشوفها محتاجة حاجة وماشي (وبيلف لقاني ف وشه)
انا : وانت كنت ولي امرها بتشوفها محتاجة حاجة ولا لا ؟
الواد : وانت كنت المحامي بتاعها يعني انت مالك؟
انا : ايوه اطلعلك الكارنيه؟ (وروحت خابطه بالروسيه ف مناخيره وقع ع الارض)
الواد : اااهه
(صحبه جاي من ورايا هيضربني قام يوسف خابطُه برجله ف ضهره وقعه جنب صحبه والكباتن بتاعة السباحة الي ف الحمام جت تشوف ف ايه ويوسف يعرفهم علشان كان بيتدرب سباحة هنا)
(كابتن رائد جسمه رياضي وحوالي ١٧٨ سانتي عينه عسلي بشره قمحي بدقن..كابتن عبد**** جسمه رياضي برضو حوالي١٨٠ سانتي عينه بُني بشره قمحي)
رائد : ايه الي بيحصل هنا ف ايه
عبد**** : ايه ي يوسف ف ايه ومين دول
يوسف : مفيش حاجة يكابتن دة كان بيرخم ع المدام وبنتها ودة صقر كان بيقوله عيب وبتاع راح مسك فيه فصقر دافع عن نفسه وصحبه كان جاي يضرب صقر فانا بعدته وبس
انا : مش دة الي حصل ي آنسه ولا ايه ؟ (وببص ل الست وانا بقولها ي آنسه بس بعدين بصيت ع بنتها اكني قصدي ع بنتها)
بنتها : ايوه هو دة الي حصل يكابتن
رائد : (نادم ع الامن وخدو الاتنين طلعوهم برا وكانو هيعملولهم محضر **** وبتاع)
(مشيو الكباتن بعد م إعتذرو ل الست وبنتها عن الي حصل ومشيت انا ويوسف رجعنا الحمام)
يوسف : لا بس حلوه الحته دي هتجيب سكه (وبيغمز) هههه
انا : خلص يروح امك هههه
يوسف : (شاف البت جايه نحيتنا) طب شوف الي جايه نحيتنا دي
البت : (بصوت رقيق نيك) صقر ثانيه ماما عيزاك
انا : اه ماشي هاجي وراكي دلوقت
البت : تمام (مشيت)
يوسف : ايه هم مخدوش بالهم اني كنت معاك ولا ايه ههههه
انا : انت عيل طيز ولما ارجع هقولك ليه ههههه (وطلعت من الحمام روحتلها) حضرتك كنتي عيزاني؟
الست : مفيش حبيت اشكرك بنفسي
انا : لا ع ايه معملتش حاجة اي حد كان هيعمل كدة
الست : اسمك صقر مش كدة ؟ اسم جميل
انا : (ببتسم) من زوق حضرتك
الست : اسمي كريتستين وقولي ي يكوكي كفايه كلمة حضرتك دي مش ف بريزنتاشن ههههه
انا : ههههه م انا بقول حضرتك علشان معرفش اسم حضرتك اقصد اسمك ههه
كوكي : اديك عرفت يعم اهو اسمي كريستين وقولي ي كوكي ودي بنتي اسمها ماجي
انا : آه فرصة سعيده يماجي فرصه سعيده يكوكي
ماجي : (إبتسمت)
كوكي : انت ساكن فين يصقر؟
انا : ف شارع ******
كوكي : ايه دة بجد دة انت يُعتبر قبلنا بشارع كدة
انا : مش عارف انا عارف المنطقة هناك اول مره اعرف انكو هناك
كوكي : اه فعلاً احنا ساكنين جديد هناك
انا : اها علشان كدة
كوكي : طب كويس طلعنا جيران **** اننا جيران انا عزماك ع العشا عندنا
انا : لا معلش اعذريني
كوكي : لا لا انت معزوم خلاص
انا : مش هي…
كوكي : الكلام خلص بقي متبقاش رخم
انا : خلاص ان شاء ****
كوكي : تمام وابقي اشكرلي صحبك يوسف
انا : مفيش حاجة يقمر (ومشيت روحت ليوسف)
يوسف : ايه يعم كل ده
انا : م انت رايح تقولها المدام ي اهطل هي مدام ايوه لكن مش بتحب تسمعها دي مش شايف عامله ف نفسها ايه ومهتمه بنفسها ازاي علشان يشوفوها يقولو آنسه
يوسف : مش هركز انا يعم ف كل دة هههه
انا : طب يلا نروح
يوسف : يلا
(مشينا رجعت البيت كلت ورباب كلمتني ع الواتس)
رباب : صقر
انا : نعم
رباب : (بعتتلي ورقة طلاقها) شكراً بجد
انا : مفيش بينا شكراً يعم دة انت خيرك وفضلك علينا ههه (ع اساس انها المدرسة بتاعتي وكدة)
رباب : **** يبارك فيك بجد
انا : تسلمي يمِس
(طلعت فتحت اللاب قعدت اخلص شغل فري لانسر عليه علشان اسلمه بكره لحد العصر كدة قفلت اللاب ونمت شويه لحد بالليل وصحيت بعد المغرب كدة لبست قميص كُحلي وبنطلون اسود وكوتش اسود والرفان المعتاد BADBOY ونزلت روحت لكوكي خبطت فتحتلي هي)
كوكي : (لابسه فستان قصير لحد نص فخادها كدة ومن فوق رقبتها وصدرها كلهم باينين وسبعة بزازها باينه وماسك ع كل جسمها مقسمها كدة تقسيم ولونه ازرق وانا حرفياً بعشق اللون الازرق والبرفان بتاعها الي دخل ف مناخيري اول م شوفتها) إتفضل يصقر
انا : (دخلت قلعت الكوتش وقعدت ف الريسيبشن وهي طلعت معرفش راحت فين وكان ديكور الشقه تحفه وواضح انهم شقتين مفتوحين ع بعض)
ماجي : (دخلت عليا وهي لابسه هوت شورت بينك وتيشيرت فوق السُره ابيض ومش فاهم ايه الي جايبيني يهيجوني دول هو انا ناقص) ازيك يصقر (وبتمد ايدها)
انا : (وقفت وسلمت عليها) الحمد**** انت اخبارك ايه
ماجي : الحمد**** (وقعدت جنبي)
انا : (عدت كام ثانيه سكوت كدة فبدأت اتكلم) انتي ف سنه كام يماجي
ماجي : هدخل اولي ثانوي
انا : اها **** معاكي
كوكي : (دخلت) يلا الاكل ع السُفره
(قومت انا وماجي ومشت كوكي قدامي وشكل طيزها قدام ف الفستان فلقة تطلع وقلقه انزل عايز اديها سباك ايدي بتاكلني لحدم وصلنا السُفره وقعدنا وكلنا وكان الاكل بحري سمك وجمبري وفسفور كله والوقت كله واخد بالي انها بصالي وبتاكل من غير كلام ومتكلمناش ع السُفره علشان مش بتحب تتكلم وهي بتاكل لحد م خلصنا وقومنا غسلنا ايدنا وقعدنا واتكلمنا وعرفت ان جوزها سعودي اتجوزها وسافرت معاه هي واختها علشان اختها ملهاش حد وكان صاحب شركة مقاولات ف السعوديه واتوفي من ٥ سنين ف حادثه وبقول ف نفسي يعني الفرس دة بقاله ٥ سنين كدة محدش جه جنبه ؟ .. وعرفت ان عندها بيوتي سنتر ف السعوديه اختها مسكاه وبتبعتلها الفلوس وجت هنا علشان بتحب القعده ف مصر اكتر من السعوديه وعرفتها عني شويه حاجات واني بدرس وبمارس هوايات منها الرسم الديجتال والفري لانسر وكدة ووحدة صحبة ماجي رنت عليها فيديو كول فدخلت اوضتها وقفلت الباب علشان تكلمها وقعدت انا مع كوكي لوحدنا)
انا : وانتي هتقعدي هنا ع طول ولا هترجعي السعوديه تاني
كوكي : لا قاعدة
انا : اها .. ليكي قرايب يعني هنا ؟
كوكي : صقر انا بقول عليك ذكي متخلنيش اغير رأي م بقولك اختي مكنش ليها حد هنا لما إتجوزت وخدتها معايا هههه
انا : اه معلش جنبي حته م القمر مش مخليتني مركز ف الكلام هههه
كوكي : هههاااي (ضحكه خليعة كدة) مش بقولك ذكي
انا : وانتي عرفتي منين اني ذكي ؟
كوكي : لما تبصلي وتقولي مش دة الي حصل ي آنسه ولا لا وبعدين تبص لبنتي اكنك بتكلمها تبقي ذكي ولا لا (وبتقرب وشه امني كدة وبترفع حاجبها وباصه ف عيني احنا قاعدين جنب بعض)
انا : (ف نفسي : م دة مش شكل مدام دة انتي فرس) الاه م انا إتلغبطت طيب الغلط مش عندي ؟
كوكي : مش فاهمه
انا : م انتي الي شكلك اصغر من سنك فنسيت ومخدتش بالي وقولتلك ي آنسه بعدين بصيت لماجي (بحور وهي فاهمه انيي بحور واني اقصد اقولها ي آنسه وانا فاهم ان هي فاهمه اني بحور?)
كوكي : شكلك بتاع بنات يواد انت
انا : لا استغفر **** مش سكتنا
كوكي : بجد ؟
انا : اه يعم انا مش بتاع حد هم الي بتوعي ههههههه
كوكي : ههههههه حلوه
انا : مش احلي منك (وبغمز)
((صحبي كل م يجي ف بالك ازاي صقر بيتصرف كدة إفتكر ع طول جملة "يفوز باللذات كل مغامر" وصقر بيحب يغامر وبيفوز ب لذات كتير))
كوكي : هههه لسانك حلو وبتعرف تكسب الناس
انا : ثانيه كدة
كوكي : ايه
انا : وانتي دوقتي لساني علشان تعرفي انه حلو ولا لا ؟
كوكي : (تقريباً مكانتش متوقعة الجرآه دي من اول مره وبصتلي كدة ب إندهاش ثانيتين) لا وكمان جرئ
انا : عيب عليك احنا كل حاجة واي حاجة
كوكي : هههههه .. اقوم اجبلك عصير إستني (وقامت)
انا : لا لا انا كدة كدة همشي (والكلام دة الي هو اقعدي وخلاص وهي مسمعتش ودخلت المطبخ .. انا ف نفسي بعد م دخلت : يبن الكلب بتعمل ايه الست دي لو مطلعتش هايجة زي م انت فاكر هتبصلك بصة إستحقار نيك ؟ كبر دماغك يعم تبص الي تبصه انا هيجان وهي بتاخد وتدي معاك ف الكلام لو كانت عايزه تصدك كانت صدتك)
(عند ماجي ف الاوضه بتكلم صحبتها ماريا قدها حاجة كدة انا نفسي اجربها بشرتها ف سمار اسماء ابو اليزيد وجسمها فجسم اسماء وملامحها حلوه حلوه فشخ وحوالي ١٥٦ سانتي وشعرها اسود داكن وعينها عسلي)
ماجي : ايه يبت
ماريا : ايه حبيبك ال**** جه ؟ ههههه
ماجي : ههه بس بقي كل م افتكر انه **** وانا مسيحيه مش هينفع نرتبط ابقي عايزه اعيط
(ماريا البيست بتاعة ماجي ولما رجعت البيت من حمام السباحة حكتلها الي حصل وقالتلها انها بتكراش وكدة)
ماريا : العشق الممنوع هههههه
ماجي : هههه غوري عايزه ايه
ماريا : ههه ولا حاجة اوصفيلي بقي جاي ب ايه
ماجي : (وصفتلها لبسي) وحاطط برفان ريحته حلوه اوي اوي
ماريا : للاسف بقي مفيش حاجة حلوه بتكمل هههه
(قعدو يحكو ويهزروا)
(عندي انا بره)
انا : (قاعد وف دماغي الكلام دة وسمعت صوت حاجة إتكسرت ف المطبخ قومت دخلت اشوف) ف ايه
كوكي : لا ولا حاجة الكُبايه وقعت من ايدي بس إتكسرت
انا : حصل خير إتعورتي او حاجة ؟
كوكي : لا الحمد****
انا : خدت الشر وراحت
كوكي : (قرفصت كدة علشان تلم القزاز من الارض مينفعش تميل الفستان يطلع لفوق ? وانا واقف من فوق عالي عنها وشايف بزازها من فوق وكسم جمال المنظر من فوق)
انا : (ميلت جنبها ولميت معاها القزاز كنا بنحطه ف كيس علشان يترمي ميبهدلش الدنيا ووقفت)
كوكي : (لقيتها بتمدلي ايدها اوقفها)
انا : (وقفتها وكانت واقفه ف وشي ب الظبط اول م وقفت مفيش بيني وبينها ٥ سانتي وانا م صدقت فضلت باصص ف عينها وانفاسنا بتخبط ف بعض وهوب بتاعي قام حالف لا يقف م ينام تاني روحت رجعت لورا سيكا وسبت ايدها علشان بتاعي ميخبطش فيها)
كوكي : (ميلت تحطت الكيس ع جنب ع الحيطة جنبي وهي بتطلع بقي شافت الخيمه الي زبي عامله وانا مداريه ب العافيه بصتله بتاع خمس ثواني وطلعت نصبت نفسها وادتني ضهرها وحطت العصير ف الكوبيات والمطبخ نظام اميريكان كيتشين وفيه كراسي فحطت العصير وادتني اشرب وشربت واحنا قاعدين ع الكراسي وانا زبي عمال يخبط لفوق يحرك البنطلون وينزلو قاعدين ٣ دقايق تقريباً ف صمت بنشرب بس وهي عينها ع زبي وانا عيني ع صدرها بس مش مبينين لبعض اننا بنبص يعني كل شويه نبص ونودي وشنا الناحيه التانيه اكننا بنلف وشنا ف المكان عادي لحد م خلصت الكُبايه)
انا : امشي انا بقي
كوكي : (كانت مركزه ع بتاعي الي هو مش راضي ينام وعمال يخبط ف البنطلون) هاا اه ليه خليك
انا : (ف نفسي : يستي انا عايز امشي بدال م اهيج اكتر من كدة اقوم انيكك) لا كفايه كدة علشان عندي مشوار لازم اقضيه
كوكي : طيب ع راحتك (وطالعة قدامي وانا وراها رايحين ناحية الباب)
انا : (مركز ف فلقات طيزها الي طالعه نازله دي وزبي عمال يشد لحد م وصلنا الباب فتحتلي ووقفت جنب الباب كدة ماسكاه روحت قربت منها زقيتها ع الباب وحطيت ايدي ع وسطها ومن غير م تتكلم كلمه روحت ماسك ف شفايفها هي ف الاول اتخضت بعد كام ثانيه إتجاوبت وبقينا بنلف لسانتنا ع بعض وقفت كدة والباب مفتوح وبناكل ف شفايف بعض بتاع ست دقايق وروحت شايل بوقي من عليها كدة وببص ف عينها وارجع لورا ونازل) سلام يكوكي
كوكي : (منطقتش ب كلمه وفضلت بصالي لحد م نزلت وقفلت الباب .. ف نفسها : ايه الي عمله ابن المجنونة دة ؟ مجاش فدماغي انه يكون ب الجرآه دي ؟ اووفف ولعني ومشي يخربيت كدة)
((صحبي هتقولي ماجي فين اقولك قافلة الباب ومع صحبتها ف الكول والاوضه بعيده عن الباب زي م قولت شقتين مفتوحين ع بعض))
(نزلت لقيت رباب بترن عليا وانا نازل)
انا : (ف نفسي : غريبه دي بترن يعني ومش وقتك لسه سايب بطل امسك بطل تاني ارحمو بتاعي يجدعان .. رديت عليها) الو
رباب : ايوه يصقر .. بقولك حازم عدي عليا وفضل يعتذرلي ويتأسفلي ويقولي والنبي خلي الشخص الي بعتيه ميعملش حاجة وميفضحنيش هتحبس وهتبهدل وخليه يمسح الحاجات الي معاه وكل دة من ع الباب انا اساساً كنت هقفل ف وشه بس مسك الباب وفضل يقولي هاتي رقمه والنبي اشوفه هيعمل ايه انا عملت الي هو عايزو مني ومش عارف هو هيعمل ايه دلوقت ومفيش منه خبر فإدتله رقمك بعد زن كتير وفضل يتحايل عليا كتير ويمسك ايدي يبوسها من ع الباب فإدتهوله خده ولسه نازل عادي ولا ايه ؟
انا : (ف نفسي : هتاكلي دماغي يرباب انا م كنت مرتاح من الحوارات كلها) اه لا عادي مفيش مشكلة يمِس رباب عادي (وانا بكلمها لقيت رقم غريب بيرن) طب اقفلي دلوقت علشان شكله بيرن
رباب : طيب (قفلت وانا رديت)
انا : الو
الشخص : انا حازم يصقر (الرقم متسجل ع التروكولر ب اسمي)
انا : إرغي عايز ايه ؟
حازم : حضرتك انا عملت كل الي انت قولته ناوي ع ايه
انا : وانت مالك ؟ انت مش عملت الي انا قولته؟
حازم : ايوه و**** عملته
انا : خلاص بقي بكسمك متصدعنيش عايز ايه
حازم : ارجوك ابوس رجلك متفضحنيش هتحبس
انا : وانت لسه مُدرك يمعرص دلوقت انك ممكن تتحبس ؟ كان عقلك فين وانت مدخل رجالة غريبه ع مراتك تدوس ع شرفك يعيل يقورني يخول؟
حازم : (ساكت)
انا : اقفل يكسمك مش ناقصه بضانك ع المسا (وقفلت ف وشه)
(روحت إتمشيت شويه ع الكورنيش كانت الساعة ١٠ ونص بالليل وكل م امشي الاقي واد وبت واقفين مع بعض وابصلهم والعن اليوم الي شوفتهم فيه معظمهم البنات الشراميط الي زي بيطلعوا بيطلعوا ف الافلام دول والولاد عاملين زي السرسجيه وتلاقي *** شكله ١٥ سنه ولا ١٦ حاطط السلسله ومطلعها والاوفر سايز والشورت والبت ١٥ سنه نص شعرها اذا مكنش كله برا الطرحة وفاهمين الدنيا والحب ان اتنين يتقابلو ويزنفو ف بعض وحاجة ف قمة القرف بصراحة والي مقرب ع البت والي حاضنها والي زانقها ع درابزين البحر وشكلهم عشوائي ابن متناكة مقرف مش قرفان منهم بس قرفان م الي بيتعمل دة الناس عقلها مبقاش ف دماغها كل واحد شايل زبه ع كتفه وزبه يوديه يمين وشمال وحقيقي انا بقرف من الناس دي لا عقل ولا شكل ولا تفكير ولا اي حاجة بس مجرد عايزين يعملو زي الي بيشوفوه ع التيك توك ويحضن ف دي ويبوس ف دي والسرسجي عايز يعمل زي عبده موته والشرموطة عايزه تتناك والطفله بتعمل زي اليي بتشوفه ع التيك توك برضو وبقينا ف حاله قذره بصراحة وانك تلاقي واحدة خام ولا محدش لمسها ولا ملهاش ف الجو دة بقي حوار صعب مش فاهم ايه الي حصل بصراحه فضلت إتمشي وابضن ع نفسي لحد م رجلي خدتني وقفت كدة ع درابزين البحر كان جنبي راجل كبير ببدله وشكله محترم كدة وشيك شكله ٤٥ او ٤٨ سنه بس جسمه رياضي هو ملامحه كبيره وشعره كله ابيض حوالي ١٨٠ سانتي بشرته بيضة وعنده دقن وعينه عسلي شافني وانا ببص ع العيال الي واقفة مع البنات وقرفان)
الراجل : عايز تلطشهم قلمين صح ؟
انا : (لفيت وشي ناحيته وبعدين بصيت قدامي) ياريت ينفع و**** بس تكلم الطفل من دول يقولك ملكش دعوه يشبح ميقبلش الكلام حتي لو ب الحُسني وتكلم الطفله تقولك الي يعرف ابويا يقوله وعندها حق م لو رباها مكانتش عملت كدة ف الشارع او ممكن يكون الراجل ربا وتعب بس طلعت شرموطة بتحصل كتير بنات اهلها فوق الاحترام وتلاقيهم كدة واضرب كف ع كف وتقول ازاي دول متربيين احسن تربيه وتكلم السرسجي يتسرسج عليك ف الشارخ ويغنيلك اغنيه صاصا جرا ايه يصحبي مالك بيها موزتي دلوعه ونزيهه وتكلم الفايعة الي زانقها تقولك لو بتديني حاجة من جيبك إقطعها
الراجل : هههههههه يعني انت مش بتعمل زيهم وبتاخد بنات كدة ؟
انا : (بصيت للراجل كدة ورفعت حاجبي)
هنا الجزء التاني يكون خلص ونتقابل الجزء الجديد علشان الجديد هتبقي قفلته رايقه فشخ ??
الرجالة الي بتابع معانا تسلم ? إنجوي ??
الجزء التالت :
انا : (بصيت للراجل كدة ورفعت حاجبي) لا بعمل بس مش ف الشارع .. لا بعمل بس مش مع شرموطة م العشوائيات محضونه من قبلي من ١٠٠ واحد .. لا بعمل بس مش مع **** انا ضاحك عليها بكلمتين والاهم من كل دة اني مش سرسجي ومش بعمل ف الشارع .. تخيل اسيب الدنيا كلها واجيب بت ازنقها ف الشارع والرايح والجاي يتفرج عليا واسمي دكرها
الراجل : دي تفرق يعني ؟
انا : اه تفرق لما ازنق واحدة واخلي أُمة محمد كلها تتفرج علينا ولما ازنقها عندي ف البيت .. لما ازنق واحدة يكون دخل حضنها قبلي الف شخص ولما ازنق واحدة ابقي انا اول واحد ف حضنها ومتعملش كدة غير معايا وهي قدام الناس الي يقرب منها تمسح بكرامته الارض .. بص (وبصيت قدامي) .. انا معاك ف ان الاتنين غلط والاتنين ذنب وكل الكلام دة طبعاً انا مبقولش ان الي بيعملوه غلط والي انا بعمله دة مفهوش غلط .. بس كل واحد ودماغه وانا دماغي عجباني كدة .. لا عجباني جامد وفوق كل دةاعمل كل الي اعمله وتبقي سيرتي وسيرة البنت الي كانت معايا ف البيت تبقي سيرتي وسيرتها قدام الناس اننا ولاد ناس محترمين وميطلعش مننا العيب ع عكس الي انت شايفها هناك دي (وشاورتله ع واحدة مع واحد شكلهم كويس ولبسهم كويس بس الواد لازق فيها بشكل ملحوظ فشخ فبالتالي اي حد هيبص عليها هيقول شرموطة وعرصها)
الراجل : دماغك حلوه ي.. اسمك ايه ؟
انا : صقر .. اسمي صقر
الراجل : دماغك واسمك حلوين
انا : ع راسي .. معرفتش مين حضرتك
الراجل : (لف جسمه ومدلي ايده يلسم) اللواء قاسم عبدالعزيز ابو المجد
انا : (ف نفسي : احا .. سلمت عليه) تشرفت يقاسم بيه
قاسم : الشرف ليا يصقر وعجبتني دماغك هي مش صح بس عجبتني
انا : الحمد**** انها عجبت الحكومه بدال م كانت تتسلسل ههههه
قاسم : هههههه لا لا انا لواء لطيف باخد وبدي مع الناس مش زي م انت فاكر ههه .. يعني مجاش ف بالك دلوقت انت ازاي لواء وبتتفرج ع المسخره دي ومثلاً مخدتش منهم شويه ع القسم تجيب اهاليهم ياخدوهم علشان يتربو؟
انا : بصراحة جه ف دماغي وعايز اسال السؤال دة فإعتبرني سألت هههه
قاسم : هههه .. زي م انت دماغك غلط وعجباك .. انا دماغي غلطت وعجباني
انا : بمعني ؟
قاسم : بمعني اني شايفهم كدة تمام بس لاقي ان البت والشخص الي معاها متفقين ع كدة مش بيغتصبها ولا بتاع يعني مفيش مشاكل ولا حاجة هم يولعو ف بعض طول م هم راضيين فاهمني ؟
انا : غريب يعني انا لو بسرق برضا الشخص المسروق وانت شوفتني مش هتعمل حاجة ههههه
قاسم : ههه صقر انت اذكي من كدة .. السرقة لو برضا الشخص المسروق متبقاش اسمها سرقه
انا : عندك حق .. مفهمتش دماغ حضرتك جامد الي فهمته انك مشتري دماغك طول م انت ماشي لوحدك بس خلاص تمام معلينا هههه
قاسم : ههههه مش مهم .. تمشي اخدك ف سكتي ؟
انا : هو انا همشي بس مش عايز اتعب حضرتك معايا
قاسم : تعال تعال (ومشي ناحية عربيته)
انا : (رايح وراه ل العربيه بتاعته وبقول ف نفسي : انا طول عمري اسمع عن الظابط الفرفوش ع التويتر مسمعتش عن اللواء الفرفوش قبل كدة)
قاسم : (فتح العربيه وركبنا) بيتك فين
انا : (كان محطوط ع التابلوه كارنيه نادي الشرطة ومكتوب اللواء قاسم عبدالعزيز محمود ابو المجد) ف *******
قاسم : اه ف سكتي انا بيتي ف **** من بيتي لبيتك مفيش عشر دقايق
انا : اها
(قعدنا نرغي ف شويه وعرفته عيلتنا وهو عرفها علشان مننا كام واحد ف الميري بس عرفته اننا دلوقت علاقتنا بيهم شِبه مقطوعه بسبب مشاكل كدة حصلت واننا إستقلينا عنهم وكدة لحد م وصلني)
قاسم : حمدلله ع سلامة الوصول هههه
انا : ازعجنا السلطات معانا معلش ههه
قاسم : ولا حاجة يصقر اعتبرني زي والدك انا ع طول ف قسم ****** وبكلمك بجد مش هزار
انا : ** يباركلك يبيه ف رعاية ** (ونزلت ومشي .. ف نفسي وانا طالع السلم : ايه الحوار دة .. دة حوار ف الجون .. بس انا مش مستريحله بصراحه .. مش عارف ايه الي من اول ساعتين تلاته دة يقولي زي والدك وبتاع .. يلا م علينا حوار عدي وخلاص.. وطلعت فتحت الباب ودخلت كلت وفتحت اللاب خلصت باقي شغل الفري لانسر وسلمته قبل معاده وممسكتش الموبايل .. وفدماغي موضوع رباب واني عايز ءاذي محمود وعادل وحازم بس بحاول افكرلهم ف حاجة توجع جامد كدة او تكسر العين والضهر وروحت نايم صحيت الساعة ١٢ الضهر فطرت وفتحت الانستا لقيت فولو من كوكي .. ف نفسي : تعال تعال يفرس .. رديت الفولو وهي عملاه برايڤت بعد شويه قِبلت الفولو وظهرلي بوستاتها وصورها الي ب البيكيني وانا خلاص هغتصب الموبايل ? .. لقيتها بعتت مسدج)
كوكي : يواد
انا : (ف نفسي : ايه الدخله والعشم الي عندها دة؟ مش مشكلة نبادل العشم) عيونه
كوكي : انت واد مش محترم ع فكره (قصدها ع البوسه الي بوستهالها)
انا : ليه بس دة انا محترم جداً
كوكي : وحياتك م حصل
انا : ظالمني
كوكي : دة انت تظلم بلد ههههه
انا : ههههه حبيبي
كوكي : حد يعمل الي عملته امبارح دة ؟ (البوسه)
انا : (بإستعباط) عملت ايه ؟
كوكي : مش عارف عملت ايه ؟
انا : عرفيني
كوكي : إفرض حد شافنا واحنا ع الباب يمجنون يمراهق ؟هههههه
انا : (بإستعباط تاني) ههههه ليه هو حصل ايه ع الباب؟
كوكي : بطل إستعباط طيب انت عارف
انا : لا انا مش عارف حاجة
كوكي : مش سهل وحياتك
انا : ههههههه .. لا بس سيبك انتي .. شفايفك جامدة
كوكي : (عملت سين ومردتش كام ثانيه وبعدين ردت) طب إتلم وإحترم نفسك
انا : لا هم جامدين فعلاً انا بكلمك عن تجربه خد بالك هههه
كوكي : تجربه سوده ع دماغك
انا : تجربه رايقة زيك كدة هههه
كوكي : ابو شكلك هه
انا : (الكلام بقي خد وهات بقي وفرصتي وبراحتي) لا بس متنكرش ان الزنقة عجبتك
كوكي : خلاص اسكت متبقاش رخم برخم
انا : لا لا انا رخم وعارف انها عجبتك
كوكي : عجبتني ????
انا : هو داااا هههههه .. نبقي نكررها بقي
كوكي : ف عينك بلا نكررها
انا : هتتكرر وحياتك بس إروق ??
كوكي : مش هتتكرر وحياتك هتشوف
انا : مش مشكلة نشوف .. بقولك هنزل دلوقت ولما ارجع ابقي نكمل كلامنا
كوكي : اشطا (ف نفسها : كررها دة انا جسمي بياكل فيا من ساعتها يخربيتك)
(كانت الساعة جت ٤ غيرت ونزلت رايح كافيه **** بقعد فيه انا وصحابي ع طول)
(عند يوسف ف البيت كان ابوه وامه واخته عند عمته وهو ف البيت لوحده وجاله مسدج ع الواتس من رقم غريب بصور اخته وهي عريانه بس كان واضح ف الصور انها بتعيط ومتصوره غصب عنها يوسف شاف كدة إتجمد بقي مش عارف يعمل ايه)
(ام يوسف اُميمه عندها ربة منزل ٤٨ سنه وصفها مش مهم .. وابوه محمد مدير بنك ٥٠ سنه بس جسمه حلو مش زي اجسام الناس الكبيره التخينه او الرفيعة او كدة فيه دهون سيكا حوالي ١٧٧ سانتي بشرته قمحي عينه بُني محروق .. اخته اسراء ١٨ سنه اصغر منه ب سنه داخله ٣ ثانوي وف جسم اسماء جلال بس اتخن سيكا وعينها عسلي)
الرقم : (بعت الصور من غير م يتكلم)
يوسف : (بعد كام ثانيه من التجمد الي هو كان فيه) انت مين يبن العرص ؟
الرقم : بتشتمني ؟ **** يسامحك مش هرد عليك انا عارفك مصدوم
يوسف : (عينه بتدمع .. ف نفسه : ايه المصيبه الي عملاها دي ي اسراء دة انا هطلع ميتين اهلك .. اعمل ايه اعمل اييييههه .. صقر .. طلعه موبايله كلمني) صقر انت فين
انا : رايح الكافيه ف حاجة ولا ايه
يوسف : تعالالي بسرعه
انا : ف حاجة يبني ؟
يوسف : تعال وخلص يصقر
انا : حاضر هجيلك سلام (وركبت تاكس ورايح ليوسف وف دماغي اساله كتير هو ف ايه هو ف ايه وايه الي بيحصل ومال صوت يوسف وحاجات من دي كتير لحد م وصلت وخبطت عليه فتحلي ولقيت عينه بتدمع) ف ايه يبني مالك
يوسف : ادخل وهقولك
انا : (دخلت وقفلت الباب وقعدت) قولي مالك؟
يوسف : صقر الي بيني وبينك مش قليل وانت زي اخويا واكلين عيش وملح مع بعض خليك فاكر دة كويس
انا : ايه لازمة دة كله ي يوسف ف ايه !
يوسف : (حكالي ووراني الصور)
انا : (ف صدمه زي الي خدها يوسف علشان اسراء دي فوق الاحترام بكتير فشخ و**** .. بس خدت منه الموبايل وقعدت اقلب فالصور اشوف حاجة مميزه ف المكان الي متصوره فيه او اي حاجة لقيت انها زي م يكون متصوره غصب عنها) يوسف
يوسف : ايه عرفت حاجة ؟
انا : اختك محترمة زي م هي وكل الي ف دماغك غلط والصور دي متصوراها غصب عنها ودة باين من عينها ودموعها
يوسف : يعني يصقر ايه الي يخليها تروح لواحد وبعدين تعيط !!!
انا : (مش عارف ارد)
يوسف : مصيبه يصقر مش عارف اعمل ايه
انا : هتتحل يصحبي متقلقش (كلمت عبدالرحمن روحتله البيت وقولت ليوسف هروح اشوفلها حل وانت متعملش حاجة لحد م ارجعلك وبعد السلامات مع عبدالرحمن وكدة اديته الرقم وخليته يركب الموبايل الي فيه الخط دة ومسحت كل الصور من عليه وحددلي مكانه وروحت رايح ع المكان الي كان شقه ف بُرج خبطت فتحلي واحد اكبر مني شكله ٢٣ سنه او ٢٤ بشرته بيضه وعينه عسلي وشعره مدي ع البُني كدة والمفروض ان شكله ابن ناس من لبسه ووشه)
انا : دي شقة دكتور مصطفي (اي اسم انا بس بجس نبضه وبعرف اذا كان معاه حد ولا لا وعايز اشوف شكله)
هو : لا العنوان غلط
انا : متعرفش هي فين طيب ؟
هو : لا و**** معرفش
انا : طيب تسلم (ونزلت واتصلت ب يوسف يجيلي ف المكان الي انا فيه وجه) الخط الي اتبعتله منه الصور مكانه فوق ف الدور الخامس بس الواد شكله كبير مش من سننا ولا من سن اسراء ففي حاجة غلط
يوسف : تعال بس نطلع وبعدين نشوف الحاجة الغلط (وطلع قدامي جري)
انا : (طلعت وراه لحد م وصلنا)
يوسف : (رن الجرس وفتحله الواد وزي م يكون اتخض اول م شافه قام يوسف من غير م يفكر بقي ب ايده ورجله ف اي مكان ف جسم الواد ونيمه ع الارض ونام فوقيه ومش مخلي الواد شايف قدامه)
الواد : ااااههه اوعي يبن المتناكة
يوسف : دة انا هطلع روحك ف ايدي يبن الشرموطة
انا : (قفلت الباب وشديت يوسف قومته) اهدي علشان نعرف الصور جتله ازاي
الواد : ااهه جت ازاي ايه م واضحه اختك شرموطة ي يوسف
انا : (شديت يوسف الي كان رايح يضربه ودورت ع دبابيس ف الشقة ولقيت وقولت ليوسف يمسكه كويس ومسكت ايد الواد) هاالصور جتلك ازاي
الواد : م قولتلك شرموطة
انا : (حطيت دبوس تحت ضوافره)
الواد : اااااااههههه
انا : ها الصور جتلك ازاي ؟
الواد : اااههه سيبني وهقولك هقولككك
انا : انطق يكسمك وخلص
الواد : اااهه حاضر .. صحبتها رانيا الي خلتني اصورها
يوسف : يبنت الشرموطة يرانيا .. (ضربه ف وشه) طب إحكي يكسمك إحكي
((فلاش باك))
(اسراء قاعدة ف البيت وبتكلم رانيا ع الواتس)
رانيا : طب بقولك ايه
اسراء : ايه
رانيا : م تيجي تقعدي معايا بابا وماما ف الشغل وهيجو ب الليل وقاعده زي المطلقه هههه
اسراء : ههههه احسن برضو كدة كدة عايزه اطلع هلبس واقول ل ماما واجيلك
رانيا : اشطا
(عند رانيا ف البيت قاعدة مع الواد دة)
الشخص : اووبباا حلو نييك كدة
رانيا : عملتلك الي عايزو اهو هتتقدملي امتي ؟
الشخص : (ف نفسه : ف حلمك) اخد حقي من اسراء وتاني يوم ابقي مع بباكي ف البيت (هو كان بيتلزق ف اسراء ويدخلها من كل مكان ع السوشيال وهي تنفضله لحد م راح قال لصاحباتها ان اسراء هتموت عليه وهو منفضلها ع الاخر واسراء عرفت فراحت طلعت كل الاسكرينات وهو بيبعتلها وهي بتنفضله وتهزقه وصحباتها وصحابه فضلو بتريقو عليه)
رانيا : هنشوف يحبيبي هنشوف
(شويه واسراء جت والواد إستخبي)
رانيا : خشي يستي قاعدة من الصبح عامله زي الضفدعة كدة ههههه
اسراء : (دخلت وقعدت) ههههه شكلك ضفدعة مطلقه فعلاً هه
رانيا : هههههه استني اجبلك عصير ونروق القعده
اسراء : ماشي
رانيا : (دخلت المطبخ وحطت منوم بنسبه خفيفة ف العصير زي م قالها الواد الي معاها وطلعت حطته قدام اسراء وخدت هيالكُبايه التانيه وبتشرب) إشربي بالهنا
اسراء : (خدت العصير وبتشرب) يسلام انا شوية عصير عنب ههههه
رانيا : هههه عيب عليك من ايدي
اسراء : ههه تسلمي ايدك
رانيا : حببتي
اسراء : (بدأت تغيب) اهه مصدعه جامد
رانيا : ايه دة ليه كدة
اسراء : مش عارفه مره واحدة كدة (وبتغيب ع الآخر خلاص)
رانيا : اجبلك مُسكن ولا حاجة ؟
اسراء : هات.. (ونامت ع الكنبة قبل م تكمل الكلمة)
رانيا : (بتتأكد) إسراء ؟ يبت ؟ .. (بقلق) تعال اتنيل اعمل الي هتعمله علشان نخلص ونمشي المصيبه دي
الواد : (جه وقلعها كل هدومها ووقف يبص ع جسمها وبيدعك ف بتاعه)
رانيا : لا يروح امك انت مش هتنام غير معايا بدال م الغي الاتفاق دة وافوقها واضرب ب الصوت الم عليك الناس اقول حرامي داخل البيت وبيتهجم علينا
الواد : خلاص يستي خلاص انا بدعكه بس
رانيا : ايوه كدة إتعدل متنساش نفسك
الواد : حاضر .. هاتي موبايلي من جوا
رانيا : (دخلت تحيب الموبايل)
الواد : (ف نفسه : لا م انا ع الاقل هخطف بوسه من شفايفها مش يبقي البطل دة نايم قدامي ومعملش حاجة وقام مميل ع شفايفها فضل يمص فيها)
رانيا : (جت قامت ضرباه ع ضهره) يحيوان قولتلك انسي و**** افرج عليك الناس
الواد : خلاص اوعي ابو شكلك
اسراء : (بدات تفوق كدة شويه) اااهه
رانيا : (اتجننت) يلهوي هتفوق وتفضحنا صورها وخلص وارميها برا هنتفضح يلهوي
الواد : (اتخض هو كمان) اصبري طيب وبطلي تنطيط علشان صوتك الي صحاها
اسراء : (الي حداً ما فاقت بتبص لقيتهم ف وشها وهي عريانه) حسين !!! انا ايه الي قلعني كدة !!! (وبتحط ايدها ع جسمها تغطيه)
حسين : (بيرفع الموبايل وفتح الكاميرا وعمال يصور فيها) دة انا هفشخك وهفضحك يشرموطة
اسراء : (هتصرخ)
حسين : (بيصور فيديو وصور) صرخي الي هيجي هنقوله شرموطة كانت جايه تتناك لما صورتها صرخت وهيشوفوكي قالعه وهتتفضحي اكتر م انا هفضحك
اسراء : (بتعيط كتير نيك) يزباله وانتي يرانيا بتعملي فيا كدة يوسخه ف صحبتك يزباله يلعن ابو اليوم الي عرفتك فيه وقولت عليكي صحبتي (وبتعيط جامد)
رانيا : (واقفه وراه ومش بتتكلم)
حسين : (رمالها هدومها) دلوقت تقدري تلبسي وتمشي وإستني مني اني احطك ع قنوات التليفزيون
اسراء : (منهاره م العياط ولبست وطالعة من الشقة بتبص لرانيا) مفكراه هياخدك يعبيطة ؟ (ومشيت روحت البيت)
(حسين ف ٤ كُليه حقوق وصفته قبل كدة .. رانيا قد اسراء حوالي ١٦٠ سانتي جسمها زي منه فضالي بس بزازها اصغر سيكا وبشرتها بيضه وعينها عسلي فاتح وشعرها بُني وبتحب حسين دة نيك)
((عودة م الفلاش باك))
يوسف : (نزل ف الواد تلطيش وضرب) يولاد الحرام يولاد الوسخة اختي انا تعملوا فيها كدة يبن الوسخة علشان طلعت محترمة ومرضتش تكلم واحد معرص زيك تصورها يخول يعرص
انا : (شديته من عليه) إروق انت إطمنت ان اختك اي م هي بنفس الصورة الي نعرفها فيها محترمة زي م قولتلك إروق بقي ع دةوهنظبطو متخفش (روحت ل حسين طلعت من جيبي المفاتيح وانا حاطط ف الميداليه مقص صغير بس مسننه فشخ قولت ليوسف يثبت ايده ونصه الي من فوق كويس ونزلته البنطلون طلعت بتاعه)
حسين : هتعمل ايه هتعمل ايييههه
انا : (حطيت بتاعه بين المقص وهو عمال يتحرك برجله) إثبت بقي اي المقص مسسن اكتر من السكينه اي حركة غلط كدة او كدة هتلاقي زبك وقع ع الارض
حسين : طب انت عايز ايه ابعده عني ي يوسف وانا همسح الصور و**** ولا اكن حصلت حاجة
انا : لا سيبك من يوسف خليك معايا .. (ودوست بالمقص ع بتاعه شويه) قولي كدة زي الشاطر حد يعرف الحوار دة غيرك انت ورانيا ؟
حسين : اقسم ب** لا و محدش يعرف و** انا وهي بس محدش تاني يعرف بس شيل المقص دة
انا : والصور موجودة ف مكان تاني غير ع الموبايل دة؟
(صحبي انا عارف انك هتسأل ليه معرفتش ف صور تاني ولا لا وانا راكب الموبايل بس حطيت احتمال ان الخط دة جديد وهو ممكن يكون حاطه ف موبايل جديد غير بتاعه ويكون حاطط الصور ع موبايله او باعتها لحد من ع موبايله هو مش الموبايل الجديد)
حسين : ع اللاب ع الترابيزه اهو وع الموبايل الي فوقيه بس و**** مفيش اي صور ف اي مكان تاني (زي م اتوقعت الموبايل والخط جُداد والصور ع موبايله الاساسي وع اللاب كمان)
انا : (دوست ع بتاعه بالمقص اجمد شويه) ورانيا مش معاها صور ؟
حسين : ااهه اقسم ب**** ما فيه صور تاني مع اي حد ولا ف اي مكان تاني غير الي قولتهولك ااهه
انا : (قومت وروحت جايب الموبايل واللاب كسرتهم قدامه ١٠٠ حته) رنلي ع رانيا وقولها تيجي يكسمك يلا
بس الجزء التالت خلص وطول م انت بتكمل لحد هنا فإنت تعرف نفسك إنك واخد ميدالية الروقان ?? نتقابل الجزء الجاي ??
اخواتنا الي ف الكومنتات الي متابعين ?? إنجوي يرجالة??
الجزء الرابع :
انا : رنلي ع رانيا وقولها تيجي يكسمك يلا
حسين : ليه ؟
انا : (خبطته برجلي ف بتاعه) إتصل وخلص يمتناك انت لسه هتسأل
حسين : ااااههه م انت كسرت الموبايلين اتصل منيين
انا : فاتت عليا دي استني (طلعت الخط من موبايله الي بقي عباره عن قطع وكنت بدور ع الخط بينهم وحطيته مكان خطي) يلا يكسمك رن يلا
حسين : حاضر (ورن عليها ردت)
رانيا : الو
حسين : ايوه فينك ؟
رانيا : ف البيت ليه ؟
حسين : قاعد ف الشقه الي بنتقابل فيها وزهقان م تيجي نقعد شويه
رانيا : لا يحبيبي لما تيجي لبابا علشان مش كل مره اجي ادلعك وتقولي هاجي
انا : (شاورتله انه يكمل ويقنعها تيجي)
حسين : يبت تعالي انا متصل بيكي اساساً انهارده علشان الحوار دة وجايبلك حاجة ف البيت هتعجبك فشخ
رانيا : ايه دة بجد ؟ عارف لو كنت بتجُر رجلي علشان اجيلك هنفخك
حسين : تعالي واحكمي
رانيا : ماشي هلبس واقولهم نازله مع صحبتي واجيلك
حسين : ماشي (وقفل)
انا : (شديت منه الموبايل) جدع يعرص جدع
يوسف : (ف ودني) ناوي ع ايه
انا : إروق وهخليهم يعملوا فيديو بورن مع بعض يتصدر pornhup يبقو بورن ستارز
حسين : انا لو طلعت من هنا هخليكو تشوفو ايام سودة انتو متعرفوش ابويا مين فخدو حقكو وإعملوا الي انتو عايزينه قبل متمشو وتسبونا
انا : يراجل متشلش همنا احنا كدة كدة عايشين ف الايام السودة من زمان قول ل ابوك اياً كان مين قوله صقر سليم ابو العز ناكني ف افكاري وساكن ف .. ولا اقولك ؟ قوله صقر سليم ابو العز وهو يسأل ع سليم ابو العز وهيعرف هو ساكن فين كدة كدة لوحده طول م انت ابوك حته تقيله ف البلد كدة
حسين : إتريق لحد م هنيكك بس استني
انا : مستنيك يحبيب ءلبي (بصيت ليوسف) بقولك ايه .. استني ع سلم الدور الي فوقينا علشان اول م تيجي هيفتحلها ب وشه الي دايس عليه قطر دة هتقلق وممكن تنزل تجري ع السلم اول م تيجي وتخبط تيجي من وراها تحط ايدك ع بوقها وتدخلها
يوسف : ماشي (وطلع)
حسين : (ف نفسه : مين صقر ابن المتناكة الي دماغه سيقاه ده ومفكر نفسه نص البلد)
(بعد شويه رانيا جت وزي م إتوقعت إتخضت لما شافت وش حسين لما فتحلها جه يوسف من وراها حط ايده ع بوقها وكتفها ودخلها الشقة وقفل الباب)
رانيا : انتو مين اوعي كدة سيبني هلم عليكو الناس وهفضحكو .. ايه دة يحسين مين دول
انا :سيبها تصرخ ي يوسف وتلم الناس هنقول كنا طالعين لواحد قريبنا ف الدور الي فوق لقينا المعلم زانق الشرموطة مش مستني يدخل بيها الشقة وعمال هاتك يدعك وبوس وتقفيش اول م شافنا فتح الشقة ودخل يجري فقولنا نشوف ف ايه بنخبط فتحو ببص ف ايدهم ملقتش دِبل روحنا ماسكينهم الي مركبين العماره كلها قرون وهنسلمهم ل المركز دلوقت
رانيا : (يوسف سابها بس هي سكتت وإتمسمرت مكانها لانها مكانتش شايفه وش يوسف وهو ماسكها من ورا اول م سابها بصت وراها وفهمت انه عرف كل حاجة) يو يو يوسف!
يوسف : (نفضها قلم ظُباطي كان هيوقع عينها)
انا : ع الهادي يحبيب اخوك كدة هتتعبها ودي لسه التعب جايلها ف الطريق
رانيا : (ماسكه وشها وبتعيط) انتو عايزين ايه
انا : يشرموطة بتبيعي صحبتك وشرف صحبتك علشان دة ؟ (ودايس ع حسين برجلي وروحت مشغل الشاشه الي عنده فالبيت ووصلتها ع الموبايل) استني طيب انا هوريكي حاجة إتش دي جامدة دلوقت (وشغلت فيديو ع الشاشه)
رانيا : (جسمها سقع وبقت دموعها تنزل من غير م تدوس ع عنيها ولا تحركها بتنزل دموع بس)
يوسف : (ع وشه نظرة شماته)
((الفيديو عباره عن رانيا مع حسين من اول م دخلوا من الاوضه لحد م هي قعدت تتنطط ع زب حسين وبتتآوه وجابهم ف طيزها ولبسو وطلعو ودة كان ع الموبايل الجديد برضو مع صور اسراء))
حسين : (ع وشه خوف الدنيا والآخره علشان مكنش يفتكر ان الفيديو دة معايا)
انا : ف حد بيصور مراته ب كاميرا إتش دي حاططهالها مخصوص ف الحيطة يرانيا ي الي بعتي صحبتك علشانه؟
رانيا : (مفيش رد)
انا : لا بس طالع ووشك بدر منور ياد يسحس ممثل بورن ع الكيف
حسين : عايز ايه وادهولك؟
انا : لا انا كدة كدة هاخد الي عايزه واعمل الي عايزه (بصيت ليوسف الي كان جنب رانيا وشمتان فيها) قلع البورن ستار بتاعتنا الجميلة
رانيا : (رجعت لورا ومسكت ف هدومها وبتعيط) إبععدد
يوسف : يلا يكسمك احنا هنعيط هنا ؟
انا : لا خلاص متتعبش نفسك هي هتقلع لوحدها (وروحت فاتح سفاري من ع الموبايل وجبت XVideos انا عامل عليه اكونت وقومت حاطط الفيديو عليه وكل دة معروض ع الشاشة وهدوس ع الشير) ها هتقلعي ولا نشير ؟
رانيا : (جت تجري تحت رجلي وتمسك فيها وتعيط) والنبي م تعملها ابوس رجلك اعتبرني اختك اعتبرني اي واحدة بتعطف عليها وحياة امك وحياة حبايبك م اعمل حاجة
انا : (شديت منها رجلي لورا) يستي اوعي انتي هتشحتي ع يتامه؟ إقلعي وخلصي
رانيا : (بقِلة حيله ودموعها مغرقه وشها) حاضر (وبتقلع)
انا : يلا يسحس يحبيبي يلا يجوني سينس هركبك التريند إقلع يلا
حسين : قولتلك خد الي عايزه وامشي عايز ايه ؟ فلوس ؟ دهب ؟ عايز ايه
يوسف : (خبطه بونيتين) لا عايزك تقلع
انا : (بكلم يوسف) يسطا إروق كدة مش هيبقي وشه حلو ف الفيديو والناس مش هتتفرج (ببص ع رانيا الي قلعت خالص) ولا لا هيتفرجو دة هيتصور مع شرموطة رايقة
رانيا : (بتبصلي بصعبانيه فشخ انا بهيج م البصات دي ومخبيه جسمها ب ايدها وتعيط)
يوسف : شرموطة زباله فعلاً هتجيب ڤيوز كتير
انا : (ضربته برجلي) يلا يسحس متتعبناش
حسين : اااهه ماشي ماشي هوريكو (وبيقلع)
انا : ابقي وريني كويس نظري ضعيف ومركب نضاره ف البيت يحيلتها
حسين : (قلع وبتاعه وقف ع رانيا زي م بتاعي وقف عليها برضو)
انا : اووبباا دة هاج وهيبقي جوني سينس دلوقت .. بس للأسف انا هخليك مايكل فيغاس (مايكل فيغاس دة ممثل بورنو بينيك ويتناك خرم طيزه اوسع من خرم مايا خليفه تقريباً?)
كلهم : (بصولي بعدم فهم)
انا : هههه هتعرفو دلوقت .. يوسف كاميرتك الجميلة يلا
يوسف : (فتح الموبايل بتاعه وبيصور فيديو)
انا : نزلي ايدك من ع جسمك يكسمك بدال م اشيرك وامسحي دموعك
رانيا : (بقِلة حيله نزلت ايدها وبتسمح دموعها ولسه بتعيط)
انا : لا كسم دي شغلانة اقفل يعم يوسف انا اشيرهم بالفيديو الي معايا ويلا نمشي
رانيا : خلاص خلاص و**** اهم (وبتمسح دموعها بتحاول متعيطش)
انا : (شغلت فيديو ل مايكل فيغاس بس وهو مع واحدة عماله تبعبصه وتضربه ع طيزه ع الشاشه) يلا عايز اشوف زي الي فالفيديو دة دلوقت
حسين : انت عبيط ولا ايه دة انت عبيط بجد بلا تشوف زي الي ف الفيديو
رانيا : (تقريباً ف صدمه)
انا : م انا لو عبطني ساقني هشيرك وولا ابوك الي فرحان بيه ولا امك الشرموطة هتقدر تمسح الفيديو وعبال م تمسحوه يكون الشباب نزلته عندهم انت عارف الشباب تعبانه ودة فيديو مصري ب كواليتي رايقة ودي حاجة مش موجود منها كتير .. يلا يكوكو يلا إبدؤها زيهم كدة ب بوس وبعد كدة الشرموطة تلِفك وتشوف شغلها
(الاتنين قربو ع بعض ورجلهم مش شيلاهم ويوسف بيصور والبت رانيا جسمها حلو نيك وبيضه انا زبي موقفش عليها غير لما قلعت خساره الحلاوه ف الشرمطة .. قعدو يبوسو ف شفايف بعض ف الاول كدة بوس ٣ ابتدائي)
انا : لا يكسمك انا عايز من البوس الي ف الفيديو الي شغلتهولك وانتي بتتنطي ع زبه يرخيصه وحطي ايدك ع زبه ادعكيه وانت ادعك كسها
رانيا : (هتعيط وماسكة نفسها ب العافيه م الخوف)
(رانيا حطت ايدها ع زبه ولعبت فيه وهو فضل يدعك ف كسها وبيمصو ف شفايف بعض وهو سخن وهي بتحاول متسخنش وتمنع نفسها انها تهيج)
يوسف : سيبي نفسك يشرموطة سيبي نفسك ل الشرمطة اهو دي آخرة الشرمطة .. ادعكلها جامد يمعرص وهيجها خليك دكر مره ف حياتك
حسين : (بقي بيدعك كسها جامد فشخ وبسرعة وهو خلاص سخن ومش ف دماغه انه بيتصور وبياكل ف شفايفها)
رانيا : (سخنت بقي وبقت تطلع آهات وهي بتمص شفايف حسين ورجلها مبقتش شيلاها وحطت ايدها ع رقبته تسند عليه) آآآهه ااممموواااههح آآآهه
انا : يلا يشرموطة حطي ايدك التانية ع خُرمه من ورا ولاعبي خُرمه
رانيا : (بقت تدخل حته من صوباعها وتخرجه وتكرر الحركه)
حسين : (من الدعك ف زبه وصوباع رانيا الي بيدخل ف طيزه بقي يطلع آهات هو كمان والحوار شكله عجبه)
انا : يلا يسحس لفي علشان تتفتحي
رانيا : (لفته وبقت تمص ف رقبته وتدعك زبه وهي من وراه وبتدخل صوباعها فيه)
انا : (هسخنها عليه) إفلقي طيزه المعرص الي قالك هتجوزك وخلاكي تخوني صحبتك وهو السبب ف انك بتتصوري وهتتفضحي يهايجة يمعرصة
رانيا : (سمعت كدة وبقيت تبعبصه ب غِل مع هيجان ودعك ف زبه وكسها مش مبطل عمال ينزل لوحده)
حسين : (صوته عِلي وبقي يصوت وبراحة وكفايه ومش قادر لحد م جابهم وكان هيقع ع الارض مش شايل نفسه)
انا : لا انزل انزل ع الارض كدة كدة انا هنزلك .. وانتي كمان جنبه ع رُكبكو ونضفو الارض من الي عملتوه ع الارض (صحبي اناسادي فشخ ? وبحب اهين الي معايا نيك خصوصاً لو بنيك ومغلول منه زي دول مش بنيكهم بس مغلول منهم?)
رانيا : (فاقت وبتبصلي ب صعبانيه تاني) كفايه علشان خاطري
انا : كسمك انا اعرفك منين انا علشان يبقالك خاطر ؟ يلا يشرموطة
(نزلو الاتنين وبقو يلحسو لبنهم ويبلعوه خليتهم ينضفو الارض حرفياً ووقفو)
انا : يلا البس يخول انت وهي .. اقفل الكاميرا ي يوسف خلاص عملنا كل الي ف نفسنا (قربت ع رانيا وهي بتلبس وبتعيط وبصيت ف عينها جامد) انتي عارفه لولا شرموطة كنت سحلت كسمك تحت زبي بس مليش ف الشراميط الي فيهم ريحة لبن من حد قبلي للأسف .. ممكن ف مره ابقي اجيبك امارس عليكي ميولي اهين فيكي شويه كدة من غير م المسك بتاعي بدال م تتجسيه اصل الشراميط دول بيبقو ماشين بنجاسة ع الارض (ومسكت بزتها كدة دوست عليها وإبتسمتلها وخدت يوسف وهطلع) ها يسحس فاكر اسمي الي هتقوله لباب ؟ صقر سليم ابو العز ماشي ؟ متنساش ها (وخدت يوسف ونزلنا)
يوسف : (ساكت طول م احنا ماشين مش عارف يقول ايه)
انا : ايه يعمي مالك بوقك مسدود ليه
يوسف : مش عارف اقولك ايه بصراحة ولا ايه
انا : ولا حاجة يعم مفيش بينا الكلام دة
يوسف : تسلم يخويا و**** العيش والملح الي كلناه مع بعض مكنش ع الفاضي
انا : (بفُكه) ليه يمعرص وانت ف الاول كنت مفكره ع الفاضي ؟
يوسف : لا يعم مش كدة
انا : حصل خير يسطا احنا اخوات واختك زي اختي يعني انا لو مكنتش عملت كدة كنت ابقي عرص ع اختي .. بس ف عتب عليكم ف البيت وخصوصاً انت
يوسف : ازاي
انا : حسين قال ان الموضوع دة من كام يوم ازاي يسطا متلاحظش ان البت معاك ف البيت ومتغيره اكيد مثلاً كانت قاعدة ع طول بتعيط او قاعدة بتاكل كل فين وفين حتي لو بصيت ف عينها كنت تعرف اصل دي مصيبه ب النسبالها ان حد منكم يعرف يقتلها وسمعتها تتفضح
يوسف : فعلاً كانت متغيره بس انا محطتش ف بالي
انا : لا يصحبي معلش ف الكلام بس اختك بتكبر دلوقت وف ولاد كتير هيحومو حواليها زي اي بنت وهتتعرف ع اشكال جديده وبص ابن الوسخة الي لسه ماشيين من عنده رابعة كُليه وبص كان عايز يكلم واحدة عندها كام سنه .. انا مش بشكك ف اختك ع فكره انا ف اول الحوار خالص لما ورتني الصور قولتلك اختك زي م هي محترمة ودة باين انه غصب عنها انا مش بشكك فيها انا بقولك صاحبها إسالها عملتي ايه كدة ب لطافه مش ب امر قولها اليوم كان حلو مثلاً قعدتي مع مين من صحابك كدة يعني
يوسف : درس و**** والواحد إتعلم منه انه يحاوط ع اخواته عمرهم كله
انا : إتصل بيها قولها تيجي البيت عندك دلوقت
يوسف : إشمعنا
انا : إسمع كلامي .. ولما تيجي البيت متتكلمش معاها سيبني اتكلم دة لو انت موافق يعني
يوسف : طيب (كلمها وقالها تعالي وخافت وركبها خبطت ف بعض وقالت ل ابوها وامها ان يوسف عايزها علشان عايز ياكل وقاله دة بيتدلع وهزروا وبتاع وقالولوها روحي ومشيت)
(عند رانيا وحسين)
رانيا : (بتعيط انت انسان قذر وزباله وخنزير ومفيش اوسخ منك واهو الواد خلاك ست زينا وتستاهل كل الي يحصل فيك وانا استاهل اكتر منك علشان سلمت نفسي ودماغي وعقلي لحد زيك وحقيقي الحمد**** انك مجتش تتقدم ولا نيله بدال م كنت البسك يحيوان يزباله (وسابته وطلعت)
حسين : (قعد يعيط بسبب الي خليت رانيا تعمله فيه وانه إتكسر وعينه إتكسرت وفوق كدة متصور وهو بيحصل فيه كدة .. فنفسه : ماشي يصقر يبن العرص وحياة امك لاهبكيها عليك واخليها تلف تدور عليك)
(عندي انا ويوسف ف بيته)
(اسراء جت وبتفتح الباب)
اسراء : (داخله وشها مخطوف ورجلها مش شيلاها) ايه يبني ف ايه
انا : اقعدي ي اسراء مفيش حاجة
اسراء : (الخوف فشخها الي هو اخويا ساكت وصقر بيرد يبقي مصيبه وراحت قعدت) اومال ف ايه
انا : انا ويوسف عرفنا موضوع حسين و…
اسراء : (لسه هكمل لقيتها بتعيط وتبص ليوسف) و** العظيم صحبتي الي باعتني انا مروحتش لحد ولا عملت اي حاجة يوسف و** **** اموت دلوقت لو بكدب و****
يوسف : (مش بيتكلم)
انا : يبنتي إهدي الموضوع خلص انا بقولك علشان تبقي عارفه وتريحي بالك بدال م انتي قاعده بقالك كام يوم ف قلق وعياط وقرف (وطلعت مناديل من جيبي) خدي امسحي وشك وإهدي كدة مفيش حاجة
اسراء : (هديت شويه لما لقيت يوسف هادي ولقيتني بقولها الموضوع خلص ومسحت دموعها)
انا : جاي ف دماغك ان طول م الموضوع خلص صقر بيكلمني ليه وليه ميكلمنيش اخويا وصقر عايز يقول ايه مش كدة ؟ بصي يستي انا الي بكلمك مش يوسف علشان يوسف كلامه الي هيطلعه من بوقه ممكن يطلعه ب عصبيه وبتاع واحنا مش عايزينكدة هو غصب عنه هو قاعد لقي صور اخته اتبعتتله ع الموبايل هيعمل ايه الراجل حتي بعد م عرف ان الموضوع غصب عن اختهوبعد م خد حقه تالت ومتلت من حسين دة برضو دمه بيغلي انتي عارفه بيحبك ازاي وانا إستأذنت منه اني اقولك البوقين دول
اسراء : (بدأت تدمع تاني كدة وبتبصله)
يوسف : (باصصلها وساكت)
انا : والكلام الي صقر عايز يقوله كالآتي .. انتي دلوقت مش صغيره ي اسراء وهتقابلي ١٠٠ واحد زي حسين دة ف حياتك و١٠٠ واحد زي رانيا دي ف حياتك وناس اوسخ واوسخ يعني بنقول الحمد**** انها جت ع صور معملوش فيكي حاجة وحشة لاقدر **** فالقصد انك تصاحبي اخوكي ابوه انتو بتضحكو وتهزرو زي الصحاب بس كان المفروض تحكيله ع الموضوع دةويتصرف هو بدال م يتفاجأ زي كدة
اسراء : (وهي بتعيط) يعني لو كنت قولتلك انهم عملو كدة غصب عني وان اختك اتصورت عريانه غصب عنها كنت هتصدقني ولا هتبهدلني ومش بعيد ترميني من فوق ؟
يوسف : (مفيش رد)
انا : لا لو فكر بعقله يصدقك لو عقله كلمو وقاله لا اختك كلامها صح وهي فعلاً متعملش كدة بمزاجها واختك متربيه احسن تربيه يصدقك عادي ويوسف عقله كبير مش صغير .. وخلاص كدة كدة الموضوع خلص لا ف صور ولا ف حاجة ومتخافيش من حسين دة وتمشي جنبه كدة تتفي ع جنب متنزليش راسك هو الي هيكسرلك راسه وعينه كمان ف الارض علشان اخوكي كسره وجبلك حقك منهم هم الاتنين ركزي ف الثانويه الي هتدخليها ومتركزيش ف حاجة تاني وان شاء ** ** معاكي ويكرمك .. هطير انا بقي واسيبكو (ودوست ع وِرك يوسف ب ايدي وهو جنبي الي هو اشاره انه ميتغاباش البت مش ناقصه وقايم طالع)
اسراء : شكراً يصقر
انا : مفيش بينا شكراً اخت يوسف هي اختي (بفُك الجو) دة انا واكل ف بيتكو اكتر م واكل عندي ههه سلام يجو
اسراء : (إبتسمت)
يوسف : سلام يصقر
(عند اسراء ويوسف)
(صمت ماشي ف المكان كسرت الصمت دة اسراء)
اسراء : (عينها هتدمع) هتفضل ساكت ؟
يوسف : مقولتليش ليه م الاول ؟
اسراء : كنت هتصدقني؟
يوسف : ايوه .. ولو مكنتش هصدقك واجب عليكي تقوليلي برضو بدال م ابقي قاعد الاقي الصور جت فجأه كدة
اسراء : (بتدمع) انا آسفه
يوسف : (قام ناحيتها وحضنها وبعدين باسها ع راسها ومسح دموعها) اي حاجة تحصل مهما كانت ي اسراء تقوليهالي علشان يبقي عندي عِلم بيها اياً كانت إتفقنا ؟
اسراء : (إبتسمت) إتفقنا
(انا روحت البيت كانت الساعة جت ٩ الليل وقعدت العب ببجي شويه مع ناس ملهومش دور معانا ف القصة وإتبضنت افتح الواتس علشان كل واحد هيقولي كاريزما ومش بترد م الصبح ومش عارف ايه وخصوصاً رباب الي بعتتلي فوق العشرين مسدج عايزه تعرف حازم خد رقمي وقالي ايه وانا مفييش دماغ بعد دة كله بصراحة بعد كل الي حصل انهاردة وإتفرجت ع فيلمBig Brother وخلصته وقولت هنام وقعدت افكر ف حوارات انهارده كالعادة العقل بيشتغل تفكير عند النوم .. ف نفسي : لا بس الحمد**** اسراء مطلعتش شمال .. مش عارف مبسوط ليه بس مبسوط .. مش عارف كدة بحس من ناحيتها ب حاجة تشد كدة او انا بتمنيك ع نفسي مش عارف .. اقعد يعم دي اخت صحبك خف حبرشة متبقاش عرص .. ونمت وصحيت ع الساعة ٢ كدة اتغديت معاهم وقعدت شويه واستحميت ونزلت روحت قعدت مع صحابي ف الكافيه مع خالد ومحمد وسيف وبنلعب دومنه وانا ومحمد مع بعض وكلهم ف سني)
(خالد جسمه رياضي شويه بشره بيضه حوالي ١٧٨ سانتي وعينه بُني محروق)
(محمد جسمه فيه دهون سيكا بشره بيضه حوالي ١٦٩ سانتي وعينه عسلي)
(سيف جسمه عادي بشره بيضه حوالي ١٧٥ سانتي وعينه بُني فاتح)
انا : طب هات البفه الي ف ايدك علشان انا دومنه خلاص
خالد : اهو
انا خبطت الورقة الي ف ايدي ع الخشبه بتاعة الدومنه وقعت الدومنه ? عارف انت لما تبقي مغلول ومستني تفوز) خد يلا منك ليه حاسب ع المشاريب ومتلعبش قصادي تاني عععااا هههههه
محمد : (بيضحك ومنشكح ع الآخر) ههههههههههه اسد اللهم لا حسد
سيف : خلاص اقعد يبن العبيطة هتفرج علينا الناس
انا : م يتفرجو انت مش كنت عمال تقولي هشيلك وتقل جيبك وخفف جيبك يعيل يطيز هههههه
خالد : هههه خلصانه يصحبي انهارده عندي بكره عندك
انا : لما يجي بكره ابقي يحلها **** يحبيب اخوك ههههه
خالد : ههههه حقك
محمد : (بيظيط) دي عيال ضعيفه يعم صقر هههههه
انا : (لسه هتكلم وبعلي صوتي)
صوت شخص : خفض حِسك يكودنه (يغبي)
انا : (برفع وشي ببص اشوف مين .. برقت كدة م الشخص الي قدامي الي بشبه عليه وعمال باصصله وساكت مش بنطق)
خالد : (قامله) مين الشبح ؟
محمد : (بيكلمني) تعرفه ده
انا : (ساكت بس بجمع الحوار ف دماغي)
الشخص : (بيتكلم عادي وحط ايده ع كتف خالد) شبح؟ طب اقعد يشبح جدع حبيبي
سيف : (قام من مكانه هيمسك ف الشخص دة)
انا : (شديت سيف قعدته وقومت وقفت قدام الشخص)
محمد : ايه يعمي انت خرست ولا ايه مين ابن الوسخ…
انا : (قاطعته) اكتم ثانيه (بكلم الشخص) م انت لو الشخص الي ف دماغي الي انا مش مستوعبه دة فأنا هنيكك
الشخص : لا هو الي ف دماغك يبن العبيطة
والجزء الرابع خلص وانا عجبتني حوار القفلات البضان دة بصراحة يرجالة وهعمله كتير ?? خمنو بقي الشخص دة مين لحد م نتقابل الجزء الجاي ??
الناس كلها قالت عدنان وهو دياب??? طب إنجوي ب الي جاي ??
الجزء الخامس :
انا : (خدته بالحضن) يخربيت امك يدياب يراجل عامل ايه
خالد وسيف ومحمد : (بيبصو لبعض مش فاهمين)
دياب : الحمد**** يعم حمدلله ع سلامة وصول الذاكره
انا : هههههه اقعد يراجل اقعد
دياب : (قعد)
انا : هات كانز يصابر
(صابر صاحب الكافيه اكبر مننا ٢٦سنه قمحي وجسمه عادي حوالي ١٧٨ سانتي عينه عسلي)
دياب : لا يعم هات قهوه فرنساوي
انا : هات قهوه فرنساوي يصابر (بكلم دياب) ولو عايز ستيلا نجبلك يجدع ههههه
دياب : هههههه حبيبي يعم .. اخبارك ايه
انا : الحمد**** بخير انت ايه دنيتك وعرفت انا هنا منين؟
دياب : هقولك واحنا طالعين .. لا بس الشباب دمهم سُخن هههه
انا : عيب عليك انت عارف اخوك صقر ميصاحبش غير السُخنين .. اعرفك .. دة محمد ودة خالد ودة سيف (بكلمهم هم) ودة دياب يرجالة عشرة عمر طويله نيك
محمد : ع راسنا يغالي
خالد : (بيبصله بقرف وبيقول ف نفسه : بقي انت دياب بتاع ٣ اعدادي)
(خالد م النوع الي مبيحبش حد يحب حد اكتر منه يعني عايز يكون اكتر شخص محبوب مني واكتر شخص محبوب من محمد واكتر شخص محبوب من سيف واكتر شخص محبوب من الكل وشغل الحيضانين دة اكيد عارفه انت يصحبي وبتواجه الي زيهف حياتك)
سيف : نورتنا يعمنا
دياب : تسلمولي برجاله **** يعزكم .. (بيبص لخالد) بس صحبك شكله مدايق
خالد : لا يغالي ادايق من ايه دة انت حبيب صقر وحبيب صقر حبيبنا
انا : تسلم يخالد
(صابر جاب القهوه وشربها وقعدنا نتكلم شويه ف الدنيا وكدة بس قومنا قعدنا ع جنب علشان الشباب كانت هتلعب دومنه)
(عند الشباب وهم بيلعبو)
محمد : ياد يخالد هو دة دياب الي كان بيمشي مع صقر زمان هو وواحد تاني كدة مش فاكر اسمه
خالد : (بيرد وهو مدايق) اه دياب وعدنان
سيف : ايوه اعرف عدنان انا دة بس مليش كلام معاه اعرفه كشكل واسم من زمان
خالد : العب يعم كبر دماغك مش ناقصه بضان
(عندي انا ودياب)
انا : ها عرفت منين اني هنا
دياب : عديت عليك ف البيت القديم الي اعرفه لقيت ابن عمك مصطفي سألته عليك قالي انكو نقلتو ف مكان تاني وخدت العنوان وعديت عليك سلمت ع عم سليم وامك
((فلاش باك لما دياب راح عند ابويا))
دياب : (بيرن الجرس)
ابويا : (فتح) مين
دياب : ايه يدكتور انت الدقن الي طلعتلي نستك شكلي ولا ايه ههههه
ابويا : (إفتكره) دياب؟ بالحضن يراجل (خده ف حضنه وسلم عليه ودخله ف البيت وقعدو) عامل ايه يبني
دياب : الحمد**** يعم سليم و**** وحضرتك عامل ايه ووالدة صقر
ابويا : بخير الحمد**** يحبيبي ليك وحشة و**** انت عارف انت زي صقر عندي
امي : (طلعت شافته سلمت عليه)
دياب : اومال صقر فين كدة
امي : نزل قاعد ف كافيه ******
دياب : طب اروح اروحله انا
ابويا : لا استني لما تاكل
دياب : لسه واكل و**** مش قادر
امي : لا لا هتاكل
دياب : و**** لو كلت تاني مش هقدر اتحرك من هنا ل الباب هههه شويه كدة واجي مع صقر
ابويا : ههه خلاص روح يحبيبي
دياب : (مشي)
((عودة م الفلاش باك))
دياب : بس يسيدي .. انتو نقلتو ليه صح
انا : ولا حاجة يعم حصلت مشاكل بينا وبين العيله وكدة وحوارات بضان
دياب : يلا حصل خير
انا : الحمد**** .. ليك وحشة يراجل و**** مكنتش مصدق اقول هو الي واقف دة ولا مش هو ههههه
دياب : الف سلامه ع الذاكره يعم ههههه .. بقولك صح انت موبايلك مقفول ليه؟
انا : خطي اتقفل يعم خد الجديد
دياب : لا م انا معايا هههه
انا : (باستغراب) ازاي ؟
دياب : رودينا يحبيب اخوك هههه
انا : (باستغراب) انا مش بكلم رودينا وانت عرفتها منين اساساً يملقط ؟
دياب : يعم كانت صاحبة اسراء فمره اسراء قالتلي ان رودينا قالتلها انها بتيجي عندك البيت وتكراش عليك وتكلمك ع الواتس وكدة ولما كنت برن ع رقمك القديم بلاقيه ع طول مقفول انهارده لما وصلت مصر قولت ادخل اكلم اسراء تسال رودينا عليك يمكن تفيد بحاجة
انا : ورودينا معاها رقمي الجديد ؟
دياب : شوفت البت متبعاك ازاي هههههه
انا : ههه سيبك منها يعم .. بتكلم الواد عدنان
دياب : لا برضو موبايله الي معايا مقفول مش عارف اكلمه
انا : (بهزر) حسدو الصحاب ع لمتهم جت الدنيا فرقتهم يصحبي ههههههه
دياب : ههههههههههه لا م انا قاعد هنا مش راجع الكويت تاني
انا : ايه دة بجد ؟
دياب : اه كنت متفق معاهم اني هاخد الكُليه هنا وكدة
انا : طب دة اشطا فشخ يعم (تليفوني رن ببص لقيتها هند كنسلت)
(هند قدي محترمه ملهاش ف اي حاجة وحشة بس ليها كلام مع ولاد بمصطلح الصحوبيه والاخوه وكدة شرتها قمحي فجسم نور ايهاب بس صدرها اكبر سيكا وعينها خضرا وشعرها اسود داكن وناعم)
دياب : م ترد ع حريمك هههه
انا : يعم بلا حريم بلا بتاع دلوقت مش وقتهم
دياب : حبيبي يصقر
انا : يلا يعم ع البيت علشان ابويا مستنيك مش قولتله هجيب صقر واجي اكل ؟ هههه يلا
دياب : هههه يلا يعم
انا : (روحت ل الشباب) هروح البيت انا يجدعان شويه وهنزل واكلمكو لو ف حاجة ابقي لاغوني
محمد : خلصانه
خالد : (ف دماغه : اه م حبيبك جه اصل عيل بضان)
انا : (خدت دياب ونزلنا لقيت دياب بيطلع مفتاح عربيه) انت جبت عربيه ولا ايه ؟
دياب : اه
انا : تتربي ف عزك يحبيب اخوك ههه
دياب : حبيبي ههه
(طلعنا م الكافيه لقيت العربيه BMW-5 وف وادين قاعدين عليها)
دياب : (داس ع الريموت فتح العربيه وبيتكلم عادي) بعد اذنكو يكباتن
شخص ١ : (بصله الي هو فكره عيل بابي ومامي بسبب العربيه) لامؤاخذه يقطة لو إتخدشت مكنش قصدي
شخص ٢ : ههههه بس يعم بابي يزعل منه
انا : (واقف كدة من فوق بحاسب صابر ع الي خدته يعني فرق بيني وبين دياب ١٢ درجة سِلم تقريباً فباصص من فوق وانابحاسب)
دياب : خخخخخخخ بابي ايه يخول منك ليه (وهوب ببص لقيت دياب طلع خرطوش S686 دهبي من شنطة العربيه ورافعها عليهم)
شخص ١&٢ : (شافو كدة قلبهم وقع ف وجلهم معرفوش ينطقو)
صابر : إلحق يسطا إلحق صحبك دة هيجبلنا مصيبه
انا : (شوفت كدة اتخضيت الي هو ايه العنف دة يدياب) دديياابب
دياب : ف ايه يصقر م دة بيقولي بابي يزعل فانا هزعل البابي عليه بس البابي بتاعه
انا : دياب بطل عبط وشيل الي ماسكه .. وانت يبني انت وهو إسحب من هنا
شخص ١&٢ : (جريو اول م قولتلهم)
دياب : (شال الخرطوش مكانه وقفل الشنطة وركب)
انا : (حاسبت ونزلت وركبت جنبه) ايه يسطا الي بتعمله دة وايه الي ماسكه دة بقيت تاجر سلاح ولا ايه علشان تمشي بS686 ف الشارع؟
دياب : ايوه
انا : ايوه ايه ؟
دياب : ايوه بقيت تاجر سلاح
انا : يعم خف هزار وبطل العبط الي بتعمله دة
دياب : ههههههه حاضر نروح البيت علشان وصلنا خلاص وناكل وبعدين ننزل وافهمك
انا : (بعدم فهم تماماً) طيب
(عند الشباب ف الكافيه)
سيف : (لما زعقت ف دياب سمعني وطلع بص من فوق شاف المنظر الي تحت) احااا يجدعان
خالد ومحمد : ف ايه بيتخانق ولا ايه ؟
سيف : تعال يسطا بص منك ليه
خالد ومحمد : (قامو يبصو)
سيف : احا ايه الي بيعمله ف الشارع دة ؟
خالد : دة عبيط يسطا دة ولا مخه مش ف دماغه ايه الي ماسكه دة ؟
محمد : احا انا كنت اعرف ان صقر ودياب وعدنان دول هربانه منهم بس مش ل الدرجة دي
(عندي انا ودياب وصلنا البيت وكلنا وشربنا وروقنا ونزلنا وركبنا العربيه قعدنا فيها من غير م نمشي)
انا : ايه بقي الحوار داير ع ايه علشان انا مش فاهم
دياب : هفهمك
((فلاش باك دياب وهو ف الكويت))
(كان قاعد ف مره وفضل يُفرك لحد م دخل الديب ويب وإتعمق فيه جامد ولقي اوردر لواحد عايز واحد هاك فدياب كلمه) (كل الكلام ب الانجليزي بس انا هكتبه عربي )
دياب : مرحباً .. انا طلبك .. ماذا تريد ؟
الشخص : (بعتله id لاب وكذا حاجة عن اللاب دة) اريد اختراق هذا اللابتوب من الان حتي المساء بشكل ضروري ضروري ضروري
دياب : ع ماذا سأحصل منك مقابل هذا ؟
الشخص : كل ما تريده من مال او نساء او خدمات
دياب : (ف نفسه : شكلها هتلعب نيك معاك يدياب وشكل الراجل دة ممسوك من زوره) حسناً سأفعلها وبعدها سأقول لك ماذا اريد
الشخص : حسناً
دياب : (خرج من الديب ويب وفضل ع اللاب بتاعه اكتر من ٣ساعات متواصلين بيحاول يركب اللاب التاني لحد م عرف يركبه بالعافيه وفضل بقي يقلب فيه ويشوف الحاجات الي عليه ولقي عليه مصايب بنت وسخة صور مخدرات واسلحة وصور بنات مخطوفين وبيتباعو ومن دة كتير نيك فنسخ الداتا كلها عنده وحدد مكان اللاب دة لقاه ف مصر هنا ودخل كلم الشخص قاله انه ركب اللاب وصورله صوره من الحاجات الي ع اللاب علشان يتأكد )
الشخص : ماذا تريد حتي تعطيني كل الداتا الموجودة فيه وتمسحها منه؟
دياب : ستعطيني اي مبلغ مالي ؟
الشخص : كل ما تريده
دياب : اريد 60000 دولار (دياب ميعرفش يتعامل بعملة الديب ويب لسه مش فاهم فيه جامد فعطاله حسابه ع بايير يحول عليهالفلوس اجزاء)
الشخص : حسناً
(بالليل جاله مسدج ان الرساله وصلت ان الفلوس وصلت والشخص كلم دياب)
الشخص : نفذت طلبك اعطني الداتا وامسحها
دياب : (ف نفسه : لا م انا هستغل الفرصة لانها مش هتتكرر) اريد مقابلتك شخصياً
الشخص : ماذا !!!
دياب : مقابلتك يعزيزي ارسلها لك بالفرنسية حتي تفهمها؟
((عزيزي القارئ دياب بيعمل كدة وبيتكلم ب ثقة بُناءاً ع ان الشخص دة عايز الحاجات دي ضروري لانها تدينه ف حاجة او توديه ف داهيه او تهمه نيك علشان كدة هينفذ كلام دياب))
الشخص : هذا مستحيل لقد نفذت طلبك !!!
دياب : هذا ما عندي تريد الداتا نتقابل ماذا تقول؟
الشخص : حسناً كيف ؟
دياب : اين تقيم ؟
الشخص : في مصر
دياب : حسناً سنتقابل بعد يومين ف ******
الشخص : حسناً
(دياب قفل اللاب وكان اخر يوم امتحانات وقال ل ابوه انه نازل مصر وابوه وافق وحجز تذكره ورجع وفضل يقلب ف الداتا الي عاللاب دي وشاف ناس اجانب بتتعامل ف حاجات شمال ورسايل وحاجات من دي كتير فشخ وناس مساجين متصورين فسجون بلبس سجون وقبل اليوم الي هيتقابلو فيه نزل وجالي وحصل الي انا حكيته)
((عودة م الفلاش باك))
دياب : بس ودة الحوار والعربيه دي جبتها بالفلوس دي والسلاح دة جبته برضو م الفلوس دة من واحد بيبعهم
انا : احا يسطا انت بتلعب ب النار احنا ملناش ف كدة
دياب : "يفوز باللذات كل مغامر" دي جمتلك ولا جُملتي؟
انا : يعم جُملتي بس مش كدة دي مش سكتنا يدياب دة حوار كبير .. وانت ازاي طلعت الفلوس دي كلها من بايير ع الفيزا عندك واشتريت بيها ؟
دياب : حد قالك اني غبي يسطا ؟ انا روحت لواحد فاتح اجانص هنا معرفة واحد صحبي من الكويت وكلمهولي وبعتله الفلوس ع الفيزا عنده هو وخدت العربيه واداني باقي الفلوس نقدي جبت بيها الخرطوش ومعايا الباقي نقدي
انا : حوارك كبير يدياب كبير نيك واحنا مش قد دة
دياب : اسمع كلامي بس وهنبقي قده
انا : وانت عايزني اسمع كلامك ف ايه ؟
دياب : تيجي معايا نقابل الراجل دة بكره عايزك معايا
انا : انت اكيد معندكش شك اني ديماً جنبك وف ضهرك بس الناس الي زي دي ممكن تبيدنا احنا واهالينا يسطا
دياب : تعال بس معايا وهتعدي من غير مشاكل
انا : (ساكت)
دياب : هااا انجز جاي ؟
انا : من امتي بسيبك ف حكاية لوحدك يبن الوسخة جاي
دياب : حبيب اخوك ههههه
انا : وريني كدة الداتا دي
دياب : (فتح اللاب ووراني صور وفوسط الصور والحاجات دي كلها اتصدمت بشخص لقيته .. لقيت صورة سيد وهو تقريباً بيبع البنات دي لناس كبيره وبشوات وكدة) احا يسطا انت عارف مين دة ؟
دياب : مش عارف انا حاسس اني شوفت الوش دة بس مش فاكر فين برضو فنفضت انت تعرف مين دة ؟
انا : بص ع الايد المقطوعه .. الايد الي قطعها حج عبدالخالق **** يرحمه .. دة سيد يدياب
دياب : احا سيد العربجي الشوارعي ؟ ايه الي لابسه دة دة بيه دة مش سيد العربجي
انا : مش عارف
دياب : احا وايه الي يوصله ل الناس دي ؟
انا : علياء كانت قيلالي انه ليه معارف من الناس التقيله بسبب الشمال الي شغال فيه الحاجات والمخدرات الي بيبعها
دياب : بكره لما نقابل الراجل هنعرف ايه حكايته
انا : **** يستر (كلمت ابويا وقولتله هبات عند دياب وابويا يقولي هاته هو يبات عندنا وكدة وف الاخر قالي خلاص ماشي الي يريحك ونمنا وصحينا ونزلنا روحنا المكان الي هيتقابلو فيه وكان ع البحر وفيه كذا مقعد كدة ودياب قعد ع واحد منهم وحطرجل ع رجل وماسك الموبايل وباصص فيه وانا واقف بعيد عنه سيكا لابس نضاره وبحرك عيني شمال ويمين وساند ع درابزين البحر)
الشخص : (بعت رساله لدياب انه وصل)
دياب : ما لون ملابسك؟
الشخص : ما لون ملابسك انت ؟
دياب : حسناً لا يهم إدهب وإبحث عن شخص غيري ينجز المهمه ويخترق اللابتوب
الشخص : حسناً حسناً انتظر انا ارتدي قميص اسود وبنطال اسود وجذاء اسود ونظاره سوداء
دياب : (بص حواليه لقيه واقف ع جنب) حسناً رأيتك انا جالس ع المقعد بجانبك ارتدي تيشيرت اخضر تعال وإجلس بجانبي
الشخص : (بص ولقيه راح قعد جنبه وبيتكلمو وهم باصين قدامهم) حسناً ماذا تريد ؟
دياب : هل تسطيع التحدث بالعربيه ؟
الشخص : (بيتكلم عربي بس لغه عربيه فسحه) نعم استطيع ماذا تريد ؟
دياب : عايز اعرف انت مين وهتموت ع الي ف اللاب دة ليه ومين صاحب اللاب علشان اللاب دة هنا ف مصر
الشخص : هذا لا يخصك انت لك المقابل المال او النساء او اخدمك خدمة
دياب : تمام انا ماشي (وبيقوم)
الشخص : حسناً حسناً إنتظهر سأقول لك
دياب : (قعد) سامعك إتكلم
انا : (خدت بالي انهم بيتكلمو وباصين قدامه عرفت ان هو دة وفضلت باصص حوالينا كدة اشوف حواليه حد ولا لا اكيد مش هيجي لوحده واحد زي دة يجي لوحده مستحيل برمي عيني يمين وشمال لقيت اتنين كل دقيقه والتانيه يرمو عينهم ع الراجل دة ودياب وعاملين زي ضُرف الدلاب روحت باعت لدياب ع الموبايل) خد بالك علشان جاي هو وجاردين او هو متراقب
دياب : (شاف الرسالة ومتكلمش)
الشخص : انا اسمي احمد امريكي وامي مصريه رجل اعمال وصاحب اللاب قد إختطف إبنتي لاني لم اتعاون معه ف القذاره التي يقوم بها فإخطتف إبنتي ليهددني بها ولا استطيع انا اصل لها
دياب : ومين الشخص دة ؟
احمد : يسمي ألبيرت امريكي رجل اعمال لكنه ف الحقيقه يقوم بكل ما هو قذر من دعاره ومخدرات ولواط وكل م هو اقذر من هذا
دياب : وعايز منك ايه ؟
احمد : انا لدي شركة شحن ويريد ان يضع الكوكائين ف الناقلات الخاصه بي لانها لا يتم تفتيشها بسبب علاقاتي مع الحكومه المصريه والامريكيه وانا ارفض هذا تماماً
دياب : هقوم وتعال ورايا وقول ل الجاردين بتوعك الي واقفين هناك دول وعاملين نفسهم من العامه انهم ميمشوش وراك ولا يجو كدة كدة هتعمل فيا حاجة مش هقولك فين الداتا ولا هقولك بنتك فين الي انا عرفت مكانها وانا مسحت الداتا من اللاب التاني يعني الي هيخترق اللاب بعدي مش هيلاقي عليه حاجة ومش هيفيدك(هو ممسحش حاجة بس بيقول كدة علشان يخوفاحمد)
احمد : (استغرب انه خد باله من الجاردين) ذكي جداً .. حسناً (شاور ل الجاردين انهم يقفو مكانهم ميجوش وقام مشي ورا دياب وانا وراهم بس من بعيد لبعيد)
دياب : (مشي لحد م وصل بيتهم وفتح وقال لاحمد يدخل)
احمد : ماذا سنفعل ؟
دياب : متقلقش هديك الي انت طالبه ادخل
احمد : (دخل)
انا : (دخلت وراه ع طول وروحت ماسكه من ورا ومثبت ايده)
الشخص : ماذا ماذا يحدث هنا ابتعد عني
دياب : (فتشه خد منه مسدسه كان شايل P18C) بس سيبه خلاص يصقر .. معلش ي احمد بيه انا مش ضامنك ولا انت ضامني.. اتفضل اقعد
احمد : (قعد وهو مقلق) حسناً اعطني الداتا لأذهب ف طريقي
انا : (واقف كدة وساند كتفي ع الحيطة وباصصلهم)
دياب : (فتح اللاب ووراله كل الداتا) فين بنتك ف دول
احمد : (شاورله عليها وهو بيقلب ف الصور)
دياب : اها (نقله كل الداتا ع فلاشه وعطهالو)
انا : احمد بيه .. دياب عمل كدة علشان تكسبه ف صفك وتعرف انك بتتعامل مع راجل امين وتحت امرك ف اي وقت من غير ميضرك
احمد : امممم حسناً .. انت إذاً الذي حذرته من حراسي الشخصيين .. عظيم .. عظيم جداً يشباب
انا : نعجبك يخواجه مع ان احمد مش اسم خواجة ب انت خواجه ههه (بكسبه بالكلام)
احمد : (إبتسم ب تُقل كدة)
انا : هات صورة سيد يدياب
دياب : (جابها)
انا : تعرف دة يخواجه ؟ (انا عجباني كلمة خواجه هفضل اقولهاله)
احمد : سيد .. حيوان من حيوانات ألبيرت الذي يبيع النساء والمراهقات الصغار هنا ف مصر واتمني ان لا تكون إبنتي معه
انا : ههههه الخواجات بقت بتخاف منك يصرصار هههه .. شوف الايد المقطوعة دي يخواجه ؟ احنا الي قطعنهالو .. فعلاً دوامالحال من المُحال
احمد : (استغرب) انت تعرفه ؟ كيف تعرفه ؟ هل انت جاد ؟
انا : زي م بقولك كدة يخواجة دة حتة صرصار
احمد : ماذا تعرف عنه ؟
انا : (حكتله الي حصل ف السلسله الاولي)
احمد : اريدك ان تاتي معي كي اعرف بيته
دياب : معتقدش انه بعد اللبس دة يبقي لسه قاعد ف نفس المنطقة
انا : نروح مع الخواجة ونشوف ونبقي عملنا مع الخواجة الواجب وزيادة
دياب : خلصانه
(نزلنا وخدته وروحنا المنطقة الي كان قاعد فيها وطلعت خبطت ع الباب فتح هو روحت خابطة ب ايدي ف مناخيره موقعه وقافل الباب)
انا : شوف يدياب يخي المعفن معفن مهما ينضف هيفضل يحن ل القرف والاماكن المقرفه الي زيه
دياب : هههه عندك حق يصقر و****
سيد : انتو تاني عايزين ايه م تغورو ف داهيه
احمد : (ضربه برجله ع وشه وطلع صورة بنته من ع الموبايل وبيوريها لسيد) هل تعرف هذه
انا : لا انت لسه هتسأل يخواجه هو يعرف هي مين ولو قال لا انا هحط رجلي ف طيزه دلوقت واقطع ف جلده واحدة واحدة(وخليت دياب يمسكه وقعدت ادوس ع بضانه برجلي جامد)
سيد : ااااهههه اوعي يبن المره هتخصي اااهههه
انا : م انا هخصيك يكسمك علشان الي بتعمله ف البنات دة هخليك زيك زيهم يخول (وبدوس اجمد)
سيد : اااهه خلاص هقول ايوه اعرفها اوعي هموت ااااههه
انا : (شيلت رجلي) إحكي سامعك
سيد : (بيبص ب احمد) انت احمد ابوها ؟
دياب : (ضريبه ف وشه) إحكي وخلص
سيد : ااهه .. مستر البيرت مقعدها معاه ف الفيلا
انا : العنوان يكسمك إخلص
سيد : ف ******* مش هتعرفو تدخلو ولو دخلتو مش هتعرفو تخرجو
دياب : متشلش همنا انت وابقي جهز شنطتك وشوفتك بلد بره مصر اقعد فيها علشان قريب هخلي الامن الوطني يخبط ع بيتك(ومشي طالع بره) (قصده انه هيوريهم صور سيد وهو بيقضي حاجات شمال ويمسكوه)
سيد : يعني ايه
انا : يلا يخواجه (وطالع ورا يوسف)
(طلعنا ونزلنا ركبنا العربيه ومشينا)
انا : هتعمل ايه يخواجه
احمد : لا اعلم واخاف ان اذهب إليه بكل رجالي فيصيب ابنتي مكروه اثناء الهجوم
دياب : (بصلي بصه انا فهمتها)
انا : لا إروق كدة واقعد بره عننا خاالص
دياب : إسمع مني بس
انا : لا يفنان لا اسمع ولا تسمع دي اكبر مننا دي
احمد : ما الذي يدور لا افهم
انا : دياب هركليز عايز يساعدك اصل .. جاي من الكويت والدنيا مضلمه معاه ع الاخر انت كنت بتتعاطي حاجة نسفتلك مخك يسطا ؟
دياب : ههههه لا انت الي بقيت جبان يصحبي
انا : جبان وعنده عقل احسن من هركليز معندوش عقل
احمد : ماذا يدور ف رأسك يدياب
انا : بيدور هورا حوالين فقرات دماغه
دياب : ههه .. لو ناوي تدخل برجالتك انا ممكن اعطلك كل الكاميرات الي ف الفيلا والنظام الالكتروني كله علشان اكيد ف كل مكان ف كاميرا ورجالة علشان كدة سيد قال الحوار صعب
انا : ايوه وعلشان تعمل كدة لازم تبقي قريب من المكان ولو معرفتش هياخدو بالهم ان حد بيحاول يهاك النظام ويطلعو ينيكوك صح ؟
دياب : ينيكونا انا وانت تقصد هههه
انا : عليا الطلاق بتضرب حاجة وتشد سطور
احمد : إن كنتم ستفعلونها معي فصدقوني سوف اجلب لكم الدنيا وما فيها تحت اقدامكم
دياب : هنعملها يصقر
انا : لا مهعملش
دياب : هنعملها ونعيش ملوك
انا : لا انا عايش ملك من غيرها
دياب : طب هتعملها علشان انا هعملها ومش هتسيبني اروح لوحدي
انا : ولا انا ولا انت إحنا عملنا الي علينا
دياب : انا وصقر معاك ي احمد بيه
انا : تصدق بمين
دياب : ب لا اله الا ****
انا : انت عيل ابن عرص وبتشد سطور
دياب : هههه هبقي اشددك معايا
احمد : ان فعلناها ونجحنا اقسم انكم لن ولم تندمو ع هذا ابداً
انا : دة لو نجحنا يخواجه .. م علينا اذا كان كدة كلملنا رجالتك يبصو بصة ع الفيلا وياخدوها كام صوره علشان نعرف راسنا من رجلنا حتي نموت واحنا فاهمين الدنيا
دياب : هههه .. ايوه كدة شغلي دماغك الجميلة دي
احمد : (رن ع حد وكلمه انجليزي وقاله يعمل الي انا قولت عليه واداله العنوان وقفل) بعد قليل من الوقت سيعطيني رَجُلي صور الفيلا ومعالمها .. ما رأيكم استضيفكم ف فيلتي هنا ؟
انا : ومالو مش عيب
دياب : فين المكان
احمد : ف شارع *****
دياب : (راح الفيلا ودخلنا وقعدنا ف مكان واحمد قعد ف ف مكان الفيلا كانت كبيره نيك)
(عند احمد واقف مع واحد من رجالته والحوار انجليزي)
احمد : راقبوهم جيداً اريد ان اعرف كل خطوه سوف يخطونها
الراجل : اوامرك
احمد : وإدهب إجلب لي سيد هذا وإرمِه ف القبو بالأسفل .. هيا إذهب
(عندي انا ودياب)
دياب : اهو لما تسمع كلامي هيبقي عندك فندق زي دة
انا : ولما اموت هيبقي عندي فندق برضو بس ف الاخره يروح امك
دياب : ههههه يعم تقِل قلبك شويه
انا : لما نشوف آخرتها (موبايلي رن من رقم غريب رديت واول م رديت الرقم قالي حاجة برقت وقومت من جنب دياب وقفت بعيد وكلمته لحد م قفلت ورجعت)
دياب : مين الي قومك دة
انا : واحد كان عايز حد بس الرقم غلط
دياب : يجدع .. اومال عينك وسعت ليه لما رديت ؟ ههه
انا : عادي يعم مفيش حاجة هو قالي دة رقم كذا كذا قولت لا وقومت اتمشي شويه ههه
دياب : (مش مصدق) ومالو يحبيب اخوك ومالو
انا : فتحت الواتس الي كان بقالي يومين تقريباً مفتحتهوش ولقيت كذا مسدج من ملك ومروه وهند ويوسف ورباب باعته كتير فشخ وطبعاً رنت كذا مره وانا مردتش ففتحت الشات)
رباب : صقر
صقر
يبني
فينك
حازم قالك ايه طيب
مختفي فين
يبني
يصقر
حصل حاجة طيب
م بترد واتس وبرضو برن مش بترد
ايه القلق دة يبني قول اي حاجة
هوووففف وبعدين
طب لما تفتح رد عليا ضروري
او رد ع موبايلك
او قولي حصل ايه معاك انت وحازم لما كلمك واقفل علشان انا قلقانه
انا : (بهزر) ااايييههه كل دي مسدجات هههه
رباب : **** يقطعك يعم بقالي يومين هموت م القلق
انا : وانت قلقان ع مين ؟ (وباعت الايموشن بتاع الغمزه)
رباب : ملكش دعوه .. فينك كل دة ومختفي ليه ومش بترد ليه وحصل ايه لما حازم كلمك
انا : اديني فرصه اججاااوووبب ههه
رباب : ماشي جاوب
انا : محصلش حاجة هو رن علشان يطمن ع نفسه يشوف انا وصلت لحد فين او هعمل ايه ويقولي متفضحنيش وبتاع اناعملت الي انت طلبته مني وكلام من دة روحت اديته الكلمتين وقفلت ف وشه السكة
رباب : وانت هتفضحهم ؟
انا : معايا حوار اخلصه وافكرلهم ف حاجة ع رواقة
رباب : لا خلاص كبر دماغك يعم وكفايه متحطش ف نفسك ف حوارات تاني بسببي كفايه انك وقفت جنبي وعملتلي الي عيزاه
انا : (بهزر) وهو ب الساهل حد يقرب ل القمر كدة ب شر ويتساب من غير م الشر يتردله
رباب : طب قولي حوار ايه الي معاك
انا : (بهزر وبزوغ م الكلام علشان مش هقولها ومش هينفع اقولها اني مش هقولك كدة وش) تِصغري انتي ع الكلام دة يمِس
رباب : (فهمت اني مش هقولها) هههه ماشي يعم الكبير .. كنت مختفي فين اليومين دول
انا : ف نفس الحوار الي انتي تِصغري عليه هههههه
رباب : ههههه ماشي خد بالك ع نفسك بس
انا : م تيجي تاخد بالك من نفسي طيب علشان انا مش يعرف
رباب : روح يواد شوف بتعمل ايه وإتلم
انا : هههه حاضر يعم رايح
رباب : (ف نفسها : مش فاهماك مش فاهماك ومش عارفة افهم دماغك فيها ايه يصقر ومش عارفة لجأتلك ليه وإطمنتلك ليه)
(فتحت شات يوسف)
يوسف : محدش سامعلك صوت يعني من ساعة م مشيت مع دياب م الكافيه (يوسف جه الكافيه بعد م انا مشيت وسيف قاله اندياب جه)
انا : دة جاي و ف رجله المصايب يعم يوسف و**** هههه
يوسف : ف حاجة ولا ايه
انا : لما اشوفك هرسيك
يوسف : خلصانه .. اومال فينك
انا : معاه ف البيت عنده
يوسف : اها .. خلاص لو نزلت الكافيه ابقي لاغيني .. بالمناسبه خالد زي م انت عارف مش عاجبه رجعة دياب وهيشتغل شغل الحيضنه بتاعه ههه
انا : هههه سيبك منه يعم دة متركزش معاه دة واقع
يوسف : ههههه
(فتحت شات هند)
هند : برن عليك مش بترد ليه يبني ؟
انا : مكنتش فاضي ف حاجة ولا ايه
هند : (فضلت تكتب وتمسح تكتب وتمسح) لا مفيش بس كنت عايزه اسألك النتيجة امتي (بتحور)
انا : (فاهم انها بتحور) حد قالك عليا ابويا طارق شوقي ولا ايه ؟ ههههه
هند : هههه قولت يمكن تعرف
انا : ها كنتي عايزه ايه بقي
هند : بصراحة كدة ف واحد من صحابك عمال يغلس عليا ويرن عليا ويبعتلي ماسنجر وفيس وواتس ناقص يطلعلي ف الحلم
انا : هههه مين دة ؟
هند : خالد
انا : (ف نفسي : كسم البضان الي انت فيه يخالد ايه الي بتعمله دة) خالد ميعرفش اني بكلمك تقريباً
هند : مش عارفه
انا : بصي .. إعملي ريك وقولي فيه الي هكتبه ب الظبط "ي صقر قول لخالد صحبك يبطل يبعت ويرن عليا علشان ماما بتمسك الموبايل ولو شافته هتعملي مشكلة كبيره" وإبعتيه وانا هبعتهوله اقوله هند بتقولي كدة وبس (مش عايز اخسر صحبي علشان بت برضو ف الاول وف الاخر ومش عايز اقول ل واحدة بتقولي ساعدني اقولها مليش دعوه إولعي)
هند : (بعتت الريك)
انا : ماشي هخلص الليله انا
هند : تسلملي يصقر
انا : (عملتله forward لخالد)
خالد : ايه دة
انا : معرفش و**** انا لقيت هند بعتالي دة وبتقولي اقولك قومت بعتهولك
خالد : انت بتكلمها ؟
انا : اه بينا قرابة زي نسب كدة
خالد : اها .. خلصانه يرايق اصل انا كانت عجباني وكدة فكنت عايز اكلمها
انا : فكك يعم م الحريم كلها كام شهر وتدخل الكُليه وتلاقي منهم كتير هههه (عايز اقطع الكلام علشان ميرغيش فيه كتير ويقولي شوفهالي طيب علشان انا حرفياً بكره حوار ان واحد يظبط واحدة بيكلمها لواحد
تاني)
خالد : اه هههه .. هتنزل بالليل ؟
انا : مش عارف و****
خالد : خلاص ماشي (ف نفسه : اه م انت دلوقت مش عارف م حبيب قلبك دياب معاك اكيد وحياة امك انتي التانية يهند هوريكي حد قالك ان صقر والي عليا ؟ ماشي)
(فتحت شات مروه)
مروه : بيسألو عليك ف الجروب من امبارح فينك اومال (جروب لامم كام واحد وكام حُرمه من اماكن مختلفه وشغل السوشيال دةانا مبحبوش بس هي دخلتني فيه قولتلها ماشي وبقيت بتكلم معاهم ف اليوم خمس دقايق تقريباً واسيبهم يتمحنو ويتمنيكو ع بعض)
انا : مكنتش بفتح كان معايا كذا حوار كدة
مروه : ف حاجة ؟
انا : لا يعم مفيش
مروه : طب يعم متتكاريزماش علينا بعد كدة ههههه
انا : (ف نفسي : يادي كسم الكلمه دي الي كل واحد يقولهالي) هههه حاضر
(رديت ع كل الي بعت دول وف ناس مقولتهومش ملهومش دور ف القصة ولقيت احمد جاي)
احمد : (ف ايده صور) هذه صور الفيلا وقال رَجُلي انه بالخارج يوجد ما يقارب ١٠رجال يُحيطون بالفيلا وبالداخل مثلهم ولايعم اذا كان داخل الفيلا نفسها هناك رجال ام لا ويوجد كاميرات ف كل مكان والاسوار كما ترون عاليه جداً
انا : قابل يعم دياب الي بنشوفه ف الافلام بيتحقق اهو هتعملها ازاي دي
دياب : هتتعمل بس بدماغك انت
انا : لا مشلش حاجة زي كدة انا هو ورجالته يخططو براحتهم بره عني
احمد : لا انا ارديدكم ان تخططو انتم
انا : يجدعان بتفكرو ازاي العشرين راجل ولا التلاتين دول هيبقو ٦٠ علشان اكيد سيد قال ل البيرت اننا روحناله
احمد : لا تقلق من هذه المسأله سيد لم يخبره شيئاً وهو بالأسفل محجوز ف القبو
دياب : شوف الخواجة مش ناسي حاجة
انا : طيب .. معاك كام راجل
احمد : عدد لا نهائي ماذا يدور ف بالك ولا تحمل هم الرجال
انا : لا انت مش فاهمني .. الي بتثق فيهم مليون ف الميه كام؟
احمد : ما يقارب ٣٠ رجل
انا : حلو دة .. بص انا هقولك الي ف دماغي وانت شوف اذا كان يمشي ولا لا
احمد : اسمعك
انا : دياب انا وانت هنقف بالعربيه ف مكان قريب م الفيلا بس مش مكشوف وتقعد تهاك السيستيم بتاع الفيلا اول م تعطل الكاميرات يتحرك عدد رجالة يساوي عدد الرجالة الي واقفين ع الفيلا من بره يكونو مستخبيين ف مكان قريب اول م دياب يعطل الكاميرات يطلعو كل واحد يوقع واحد من الي واقفين ع الفيلا ب كاتم علشان الصوت بعدين اكيد اوضة الكاميرات الراجل الي فيها هيلاحظ ان الكاميرات وقفت هيشُك ويحذر الرجالة الي برا والي جوا هيكون الي برا كلهم وقعو ويدخلو رجالتك ي خواجة ب هدوء واحد واحد يوقعو كل جوا من غير م يشتبكو علشان منتفضحش ونموت احنا وبنتك ورجالتك ويبقي عليه العوض ومنو العوض علشان كدة لازم تجيب ناس فاهمه وثقتك فيها عاليه فشخ وبعدين يدخلو جوا يفتشو الفيلا واي حد يتشاف جوه يوقعوه من غير تفكير لحد م يلاقو بنتك ياخدوها ويطلعو من الباب الي ورا هتكون ف عربيات قريبه منهم مستنيه علشان يمشو فيها
دياب : طب وافرض حد من الرجالة الي جوا بتاعة البيرت خد باله من حد من رجالة احمد بيه وهو داخل ؟
انا : المكان الي كان واقف فيه الراجل الي صور الصور دي هيقف فيه قناص علشان اي حاجة زي كدة يبقي من بعيد يوقع الشخص دة قبل م يضرب نار ويحصل إشتباك وتحصل حاجة لينا او ل بنتك يخواجه
احمد : لم اكن مخطئاً ف حقك يصقر .. انت رائع
صقر : يكش الرائع ميموتش انهاردة
دياب : ههه خير يرائع متقلقش
(قولتلهم هروح مشوار انا وروحت قابلت يوسف وقولتله ع الحوار وقولتله ع الي هيحصل وعملت مكالمة وقولت ل ابويا اني هتأخر شويه مع دياب وبالليل خدنا العربيه انا ودياب واحمد ووقفنا ف مكان قريب من الفيلا بس مشباين ودياب بدأ يخترق النظام والرجالة ف مكانهم لحد م دياب عرف يخترقه بعد تقريباً ٣ساعات ونص او اكتر)
انا : اخيراً .. كلم الرجالة يخواجه يروحو
احمد : (مسك اللاسيلكي) تحركو
(الرجالة طلعوا زي م قولت وقعوا كل الي بره ودخلو جوا وقعو الي جوا واحد واحد والي كان بياخد باله ان ف حركة غلط كانت القناصة بتوقعه من بعيد لحد م دخلو جوا وفضلو يدورو ع بنت احمد لقيوها هي والبيرت وكان البيرت رابطها ومقعدها جنبه)
(البنت اسمها مايا عندها ٢٠ سنه بس ملامح ١٥ سنه كيوت فشخ وبيضه وشعرها اصفر وطويل وجسمها فجسم منه شلبي بس طيز وبزاز اصغر سيكا)
البيرت : لقد تأخرتم كنت انتظركم طويلاً
(الرجالة مسكت البيرت وخدو ماريا وطلعو بيهم ع برا عند العربيات لسه هيركبو كل العربيات إنفجرت وف رجالة طلعت قتلت كل رجالة احمد واحنا ف العربية حاوطنا ٥ رجالة والبيرت خد البت ودخل الفيلا تاني والرجالة طلعونا م العربيه ودخلونا الفيلا)
البيرت : تظنني غبي ي احمد
احمد : (خايف فشخ خلاص كدة هنتقتل ومعاه بنته هتموت)
انا : انت حقاً غبي
البيرت : (بصلي كدة) من هذا ؟
انا : من سيرسلك الي الجحيم
دياب واحمد : (مستغربين من الثقه الي بتكلم بيها)
البيرت : هههههههه وكيف ستفعل هذا ايها البطل
انا : ما رأيك ان تترك البنت وتدعنا نتناقش
البيرت : وان لم افعل ؟
انا : لا انت في كل الحالات ستفعل لكن الان سيكون مناقشة ثم موتك بعد قليل سيكون موتك دون مناقشة
البيرت : (استغرب) هل تري حولك ؟ انت بين اسناني
انا : نحن مصريون عظامنا لا يمكن مضغها عزيزي الاجنبي انا بين اسنانك فعلاً .. لكن سوف اجعل فمك بحر دماء
البيرت : هههههه انت رائع هههههه اضحكتني هههههه (وراح ضاربني بوكس ف وشي)
دياب : (عايز يمسك ف البيرت الرجالة ماسكينه)
احمد : (مفيش ردود فعل)
ماريا : (خايفه وبتعيط)
انا : ااهه (رفعت وشي وإبتسمتله ولحست الدم الي ع شفايفي بلعته) سوف اشرب دمك كما شربت هذا الدم دقائق فقط
البيرت : احمد .. هذا الذي جلبته معك مجنون جداً ومُسلي جداً جداً سوف اتلذذ ف قتله
انا : كم الساعة معك عزيزي البيرت
البيرت : هل عندك معاد مع الموت ؟
انا : قُل لي كام الساعة ؟
البيرت : ١١:٥٩
انا : (إبتسمت) لقد إنتهيت ي البيرت .. واحد اتنين تلاته (وفضلت اعد وهم مستغربين والبيرت بيضحك لحد ٦٠) تسعة وخمسين ستين (ولقيت اتنين دخلو كسرو الباب وحاطين ماسكات ووراهم رجالة كتير دخلت حاوطتنا من حوالينا وكل رجالة البيرت الي بره كانت مقتوله) لقد حذرتك قلت لك نتناقش
دياب : صقر ف ايه ؟
احمد : هل اولئك معك يصقر ؟
البيرت : (إتجنن ومسك المسدس رفعه ع ماريا) فليقترب واحد وسوف اقتلها
انا : حسناً اقتلها وسوف تلحق بها عشيقتك انجلينا
البيرت : (وشه إتخطف) ماذا تعرف انت عن انجلينا ؟؟ وكيف وصلت اليها ؟؟ (وحط المسدس ف وشي)
انا : قلت لك انك انتيهت يعزيزي .. قل لرجالك يخفضو الاسلحة وانت معهم
البيرت : (عمل زي م قولت) اذا حدث لها شيئاً سوف احرقك حي
انا : (شاورت ل الاتنين الي واقفين ع الباب ياخدو رجالة البيرت بره وجه خدوهم وطلعوهم ل رجالتنا بره كتفوهم) قلت لك عظامي لا تُمضغ
احمد : (جري ع بنته وفكها) انتي بخير
مايا : اجل اجل
دياب : صقر مين دول ؟
انا : مش عارف مين دول ؟
دياب : بطل الغاز وخلص مين دول وتعرف الناس دي كلها منين ؟
الجزء هنا يخلص ودة تقريباً طويل عن باقي الاجزاء ? نتقابل الجزء الجاي ونعرف مين دول ??
إتوقعتو صح يصحبي عاش?? قبل م اقولك إنجوي ? @امير القلوب حبيب قلبي انا عارف انك عايز تبقي مختلف عن باقي الناس وتقول رأي يشد الناس ومتبقاش شخص تقليدي بس بعدين إتعلم ازاي تبقي مختلف متبقاش غشيم وعامل زي الطور ميبقاش ١٠٠ واحد بيقول ع حاجة حلوه وانت علشان تلفت الانتباه تقول عكسهم كدة لا ذكاء ولا لفت انتباه كدة طيزنه لامؤاخذه ف اللفظ .. وكومنتك ع دماغي برضو يصحبي خد قلب ? .. ??? إنجوي يرجالة ??
الجزء السادس :
دياب : بطل الغاز وخلص مين دول وتعرف الناس دي كلها منين ؟
انا : (شاورت لواحد من الاتنين الي ع الباب) إقلع الماسك
الشخص : (شال الماسك)
دياب : (برق ومفيش رد فعل)
الشخص : ايه انت نمت ولا ايه هههه
دياب : (قرب منه) عدنان
عدنان : لا خيالُه
دياب : (خده ف حضنه) يجججددععع واحشنيي
عدنان : هههه حبيبي يدياب وانت كمان و****
انا : حمدلله ع السلامه يعدنان
عدنان : **** يسلمك يخوي
دياب : ودة مين ؟ (وبيشاور ع التاني)
انا : شيل الماسك
الشخص : (شال الماسك)
دياب : مين دة ؟
انا : دة يوسف .. رجولة ميختلفش عنكم
دياب : انت وصلت لعدنان ازاي وازاي تقول لحد غريب ع حوار زي دة (قصده ع يوسف) وعملت كل دة امتي
انا : لما نطلع من هنا هقولك
دياب : (مش مرتاح) طيب
انا : البيرت يعزيزي انا لم امسك ب انجلينا حتي اقتلها هههه .. كما قلت لك انت غبي جداً انجلينا ف منزلها خارج مصر انا حتي لا اعرف العنوان هههههه .. مغفل
البيرت : (وشه حمر وهيفرقع) من انت ومن اين اتيت وكيف لك ان تتلاعب بي هكذا
انا : لم اعرفك بنفسي .. صقر سليم ابو العز طالب لم يدخل الجامعة حتي الان تلاعب بك وبرجالك ايها الغبي هههههه
البيرت : (إتعصب فشخ) اقتلني فإن لن تفعلها فسأقتلك ف المقابله القادمة
انا : هل تتحداني مره اخري ؟
البيرت : هذا ليس تحدي يصقر .. هذا وععدد ان كان لي ايام اخري فسوف اقتلك فيها
انا : حسناً حسناً انا لن اقتلك ف كل الحالات سوف اسلمك ل احمد وهو يفعل ما يريد .. عدنان .. سيب راجلين وعربيه مع الخواجة احمد وبنته علشان ميبقاش لوحده .. خواجة .. البيرت تحت ايدك اتصرف فيه زي م انت عايز والعربيه هتوصلك لحد فيلتك .. يلا يشباب علشان هتمشي احنا
احمد : صقر
انا : ايه تاني ؟
احمد : انا ادين لك انت ودياب بحياتي شكراً لكم وانا موجود ف اي وقت تحتاجوني فيه
انا : خلصانه يخواجه خد بالك ع بنتك .. يلا يرجالة
(وطلعنا ركبنا العربيات كنا انا ودياب وعدنان ويوسف ف عربية دياب وباقي الرجالة ف العربيات ورانا)
دياب : ها سمعني
((فلاش باك من المكالمة الي جتلي ف فيلا احمد))
انا : الو
الرقم : صقر معايا
انا : (الصوت مش غريب عليا) ايوه مين معايا ؟
الرقم : عدنان
انا : (برقت وقومت طلعت بره) حبيب قلبي فينك واخبارك ايه
عدنان : بخير انت عامل ايه
انا : الحمد**** و**** .. قولي كنت مختفي فين ورقمك مش شغال وجبت رقمي ازاي
عدنان : من ساعة م مات ابوي وانا قاعد ف الجبل منزلتش المدرسة غير ع الامتحانات بتاعة ثانويه عامه والباقي الامتحانات اخويا سلطان كان بيعديني منها بمعارفه وخلصت امتحانات وخليت سلطان يسأل عليك عبدالرحمن وخد رقمك منه امبارح وجه ادهوني ولسه مكلمك اهو علشان موبايلي القديم بالارقام الي عليه وقع
انا : طب ايه هتيجي البلد ولا هتفضل ف الجبل ؟
عدنان : لا جاي انا متصل بيك علشان اقولك جاي وهقعد حبه حلوين
انا : وهترجع تاني ؟
عدنان : اه هروح وارجع كدة ع طول علشان الشغل من بعد ابوي ماسكه انا وسلطان
انا : ** يكون ف العون يصحبي .. ** يرحمه
عدنان : آمين .. فينك كدة
انا : مش هتصدق .. مع دياب
عدنان : بجد ؟ هو رجع م الكويت ؟
انا : ايوه اول امبارح
عدنان : دة كدة هتحلو فشخ
انا : اسكت يعم دة راجع بمصايبه معاه
عدنان : ليه ف ايه
انا : (حكتله الي حصل الي يومين الي فاتو ف حوار دياب)
عدنان : حوار كبير دة يصقر
انا : قولتله كدة وهو راكب دماغه
عدنان : بس متسبوش ف الحوار دة وحدو
انا : متقلقش من امتي كان الي بيتحط فينا ف حوار مش بنتكاتف فيه ؟
عدنان : **** يسهل الامور يصحبي
انا : انت جاي امتي
عدنان : كمان ساعتين تلاته ابقي ف البلد
انا : خلاص لما توصل كلمني
عدنان : ان شاء **** يخويا
انا : توصل بالسلامة يرايق سلام
عدنان : سلام
انا : (ف نفسي : فين ايامك يجدع وحشتني فشخ يعدنان و****)
(ورجعت عند دياب بعد كدة جه احمد بالصور وقال عايزكو انتو الي تخططو فقولتله ع الي ف دماغي وبعدين لما مشيت قابلت يوسف وحكتله كل حاجة)
يوسف : دياب سايق دماغه يصقر والحوار دة مش سهل خد بالك
انا : م انا عارف وهو مش راضي يرجع عن الي ف دماغه
يوسف : طب وانت هتعمل ايه
انا : دي فيها سؤال ؟ معاه طبعاً
يوسف : طب افرض حصل حاجة عكس الي انت مخططله دة وإتمسكتو ايه الحل ساعتها؟
انا : ساعتها هيجي دورك انت وعدنان
يوسف : (بعدم فهم) دوري ! وعدنان ! هو عدنان هنا ؟
انا : هيبقي هنا بعد شويه
يوسف : مش فاهم برضو فهمني
انا : ثواني (وطلعت الموبايل رنيت ع عدنان) ايه يعدنان وصلت
عدنان : خلاص ع وصول
انا : طب بقولك ايه
عدنان : قول
انا : رجالتكم فين ؟
عدنان : معايا منهم هنا علشان كان ف تسليم بضاعة والباقي ف الجبل
انا : طب حلو .. عايز الي هنا انا دة
عدنان : مش فاهمك
انا : (قولتله ان دياب عايزنا نروح مع احمد نجيب بنته وانا الي حاطط التحركات من دماغي)
عدنان : لا كدة دياب بدأ يطيش يصقر
انا : سيبك من الكلام دة دلوقت علشان هم هيروحو بعد ساعتين تلاته كدة والكلام مات خلاص .. انا عايزك انت والرجالة الي معاك تيجو تبقو حوالين الفيلا من بعيد لما تلاقو ف حاجة غلط واحنا متحركناش ومشينا تدخلو انتو
عدنان : رقبتي .. انا والرجالة معاك ولو عايز تاني ابعت اجيب بس نعدي الحوار دة ع خير
انا : تسلملي .. هديك رقم واحد ميختلفش عنك كدة ف الجدعنة هيروح معاك هو عارف الطريق
عدنان : مين دة
انا : (اديته رقم يوسف) انا هفهم يوسف ع كل حاجة وهيقابلك وياخدك ع الفيلا
عدنان : خلصانه
انا : (قفلت) يوسف ١٢:٠٠ لو ملقتناش طلعنا من المكان تعرف ان ف حاجة غلط حصلت وتدخل انت وعدنان
يوسف : (ساكت)
انا : لو مش عايز تروح المشوار دة خلاص
يوسف : لا يعم مش كدة
انا : لا بجد و**** لو مش عايز خلاص من غير زعل احنا اخوات
يوسف : يبني افهم انا مش متعود ع الجو دة اول مره ف حياتي اتحط ف موقف زي دة .. بس انا معاك خلاص وهقابل عدنان اول م يوصل ويرن عليا
انا : خلصانه يصحبي تعيش
يوسف : خير
(روحت البيت كلت وقعدت شويه وف كام مسدج من كوكي بعتهم بس انا مفتحتش الانستا ولا كان فيا دماغ لأي حاجة وغيرت وقولتلهم هتأخر مع دياب شويه ونزلت كانت الساعة ٨ بالليل كدة روحنا بدري علشان الهاك بتاع السيسيتم هيتأخر فشخ وفعلاً إتاخر خد ٣ ساعات واكتر وبعدين دخلنا زي م حكيت وبعدين إتمسكنا ودخل يوسف وعدنان خلص الليله)
((عودة م الفلاش باك))
انا : وبس يسيدي يعني لولا بالحظ عدنان كلمني وقالي انه جاي فجت فدماغي فكرة انه يبقي خط هجوم تاني لينا كان زمانا مرمين جثث ف اي مكان
دياب : عِشت يخويا عدنان .. (بص ليوسف ف المرايا) عِشت يجو
يوسف : تسلم يغالي
عدنان : قولي يدياب انت كنت بتشرب حاجة ف الكويت ؟
دياب : هههه انا كل واحد هيقولي كنت بتتعاطي حاجة .. انتو الي قلبكو خف
انا : لا يروح امك مخفش بس دي مش بتاعتنا وملناش فيها وكنا هنموت اساساً لولا ترتيبات **** وان عدنان قالي انه جاي يمعرص
دياب : ههه انت مش طالع سليم قدامي اهو ؟ خلصانه خلاص واهو احمد بقي تحت امرنا ف اي حاجة
عدنان : لما نشوف اخرتها معاك
دياب : طب وعرفت انجلينا دي منين ؟
انا : زنقت سيد وهو ف الفيلا وكيفت ميتينه لحد م قالي ان العزيز ع البيرت هي عشيقته انجلينا
يوسف : يخربيت دماغك يجدع
انا : مصروف عليها كتير دي و**** هههه
كلنا : هههههههه
(عند البيرت ومايا واحمد)
البيرت : صديقك الجديد ذكي جداً يا احمد لكنني لن اجعله يعيش طويلاً
احمد : تتحدث بثقة وكأنك تعتقد انني سأتركك تعيش (سحب المسدس من جنبه وشد اجزاؤه)
مايا : ابييي .. ماذا تفعل ؟ (الي هو انت هتبقي قاتل!)
احمد : هذا لا يخصك ي مايا اتركيني اُزيل هذه القذاره عن الدنيا
مايا : لا فلنسلمه الي الشرطة
(بعد كلام كتير قاله هيسلموه ل الشرطة الامريكيه ويوروهم الفيديوهات والصور الي كان بيعمل فيها صفقات شمال واحمد خد مايا والبيرت والرجالة بتاعة عدنان وصلتهم الفيلا وخد الطيارة الخاصة بتاعته ورجع هو امريكا وقعدت مايا ف مصر ف الفيلا وحواليها رجالة كتير فشخ واحمد سلم البيرت ودياب وصلنا ووصل عدنان بيته القديم والرجالة رجعت الجبل م عدا اتنين قعدومع عدنان علشان لو حصل حاجة ووصل يوسف وهو مش مرتاح من ناحية يوسف قوي يعني ووصلني وطلعت كلت واترميت ع السرير وفتحت الموبايل ودخلت ع الانستا اشوف كوكي)
كوكي : عامل ايه
انت نزلت مرجعتش تاني ولا ايه ههه(لما قولتلها نازل هرجع الاغيك ومكلمتهاش)
انت اتخطفت ولا ايه يبني فينك كل دة
يواد يصقر
انا : معاك يفرس (ب ايموشن غمز)
كوكي : خليك محترم شويه .. فينك كل دة
انا : كان عندي حوار كدة وخلصته
كوكي : انت كويس يعني
انا : اه الحمد**** .. انتي عامله ايه .. وماجي بخير ؟
كوكي : اه الحمد**** .. مش ناوي تورينا وشك تاني ولا ايه يعم دة احنا واكلين عيش وملح مع بعض
انا : (ف نفسي : وواكلين شفايف بعض كمان يشرموطة انا فاهمك وحياة امك) هههه وقت م تحب يقمر إحنا تحت الطلب
كوكي : طب بكره عزماك عندنا ع العشا
انا : كتير علينا و**** يقمر كدة
كوكي : الكلام خلص بكره مستنياك
انا : هههه ماشي
(حطيت الموبايل جنبي ونمت ع السرير وانا بفكر ف جسم كوكي بصراحة وهيجان موت نمت وصحيت بعد الضهر فطرت وفتحت الواتس وقعدت اتشاتنج مع الناس الي بعتت شويه واقلب ف الانستا لحد بعد العصر وروحت لعدنان قعدت معاه شويه وحكتله عن حوار رباب دة وقعدنا نتكلم شويه وقولنا هنقدم ف كليات القدرات دي الي قبل النتيجة علشان لو المجموع مطلعش كويس لحد المغرب كدة وروحت البيت غيرت ولبست وحطيت البرفان بتاعي ونزلت ورايح لكوكي كانت الساعة ٨ الا حاجة كدة يعني العشا خلاص ع اذان روحت وخبطت وفتحتلي وكسم فساتينها القصيره دي الي مغطيه لحد طيزها بس لونه اسود بحمالات رفيعه فشخ مبين نص بزازها فتحتلي ودخلت وقعدت)
كوكي : لا يعم انت لسه هتقعد انت صاحب بيت دلوقت تعال الاكل محطوط هههه
انا : هههه حاضر
(روحت وقعدت ع السُفره وكلت واستغربت ان ماجي مش موجودة وبعد م خلصت غسلت ايدي وقعدت)
انا : اومال مش سامع صوت لماجي يعني
كوكي : نزلت مع ماريا صحبتها من شويه
انا : (ف نفسي : لا انتي كدة عايزه تتناكي ومفضيه الجو) اها
كوكي : ايه بقي محتاجين واسطه علشان نتلم ع حضرتك
انا : لا يعم دة احنا نسيب الكل ونشوف كوكي محتاجة ايه
كوكي : اومال ايه الاختفاء الي ب الايام دة يعم مش كدة
انا : هههه اهو طيب نعمل ايه
كوكي : ههه ماشي يعم المهم
انا : (انا هايج وبتاعي واقف من اول م دخلت ولما قالت ماجي مش هنا وقف اكتر وبص هنيكها يعني هنيكها فتوقع مني ايحاجة) بس الاسود ع الاسد بيمنع الحسد فعلاً (وبغمز)
كوكي : (وشها حمر) هههه تسلملي (وبترجع شعرها لورا حلقها وقع) يلهوي ع الرخامه بقي بركبه ب العافيه
انا : هههه اركبهولك اسهل (وقومت خدت منها الحلق وبميل ع ودنها اركبه وف وشي رقبتها البيضه الي ريحتها حلوه فشخ روحت مركب الحلق وماسك ف رقبتها بشفايفي من غير م انطق ولا كلمه) اااااااااااااامممممممممممممم
كوكي : (إتخضت من الي عملته بس هي هايجة ساحت معايا) ص ص صقر بس
انا : (عمال امص ف رقبتها وروحت حاطط ايدي ع بزازها دي مش بزاز دي اسفنج .. طريه فشخ .. قعدت اقفش فيهم وافركهم من ع الفستان وامص ف رقبتها)
كوكي : (راحت عالم تاني خلاص) ااهه اايي ااهه
انا : (لقيتها ولعت روحت راجع لورا وسايبها وباصص ف عينها)
كوكي : ف ايه ؟
انا : اكمل ؟
كوكي : (مكسوفه وبتحرك رقبتها اني اكمل)
انا : لا قوليلي ايوه كمل او لا متكملش .. اكمل ؟
كوكي : كمل يصقر كمل
انا : (روحت موقفها وهاتك يدعك ف شفايف بعض مص وبوس واحط لساني جوا بوقها والفه حوالين لسانها وايدي ع طيزها من ورا بقفش فيهم) اااااامممموووووااااههههه اااااااامممممووووااااهههح ااااامممموووواااهههح (وروحت رافع الفستان لفوق لقيتها من غير اندر شخرت) خخخخ انتي من غير اندر يشرموطة (طلعت تلقائي)
كوكي : اااييووهه من غيره والمره الي فاتت كنت من غيره ااحح
انا : انتي لبوه يكوكي (وقومت راجع ماسك ف شفايفها وماسك ف كسها دعك بدعكه براحه وازود سرعة ايدي بعدين اهدي ايدي بعدين اسرعها بخليها تتكهرب)
كوكي : اااههه اااههه هج هج هججييبب (جابتهم)
انا : (روحت حاطط ايدي ف بوقها خليتها تمصها بعدين نزلتلها الفستان من فوق ومن غير برا برضو الشرموطة قعدت امص فبزازها واعضهم واشد حلماتها)
كوكي : (لقيتها بتنزل ايدها ع طيزي وبتمسكها وعايزه تحط ايدها جوا البنطلون)
انا : (روحت نافضها حتة قلم من الي قلبك يحبه) بتعملي ايه يكسمك !
كوكي : (إتخضت من ردة الفعل الي حصلت وعينها هتدمع)
انا : فكراني خول يشرموطة ؟ (وروحت سايبها وطالع همشي)
كوكي : (جت تجري ورايا وقعدت ع رُكبها ومسكت ايدي وبتعيط) و** اسفه انا جوزي كان بيحب كدة وانا معملتش مع حد غير مع جوزي افتكرك زيه انا اسفه و** سامحني انا كنت متجوزه خول وعرص انا اسفه
انا : (شديت ايدي وسبتها ومشيت ونزلت .. بصراحة عايز اكمل وهموت واكمل بس انا الي اسوق دماغي مش زبي الي يسوق دماغي كبيرها ضربة عشره والزب يرتاح انما تأنيب دماغي مش هيرتاح)
كوكي : (ف نفسها وهي بتعيط : ايه الي انا عملته ده .. رخصت نفسي وكمان إتغابيت معاه .. هووفف .. وطلعت تبص مالبلاكونه عليا)
انا : (نزلت ووانا ماشي لقيت بوكس وقفني ونزل منه حسين)
حسين : مش قولتلك مش هسيبك ؟ .. خدوه ع البوكس
انا : (مش فاهم حاجة بس حافظت ع ثباتي وإبتسمتله وهم بياخدوني ع البوكس ومشينا)
كوكي : يلهوي ايه دة ف ايه (وفتحت الموبايل دخلت عندي ف الفولورز جابت اكونت يوسف وبعتتله وفضلت ترن عليه عالانستا)
يوسف : مين ؟
كوكي : انا الي كنت ف حمام السباحة معاكي .. مش مهم دلوقت .. انا كنت باصه م البلاكونه ولقيت بوكس خد صقر ومشي
يوسف : (ف نفسه : احا) امتي دة وفيين؟
كوكي : لسه دلوقت تحت ف شارع ********
يوسف : ماشي خلاص هتصرف انا
كوكي : (ف نفسها : ايه المصيبه دي عملت ايه يصقر)
يوسف : (كلم عدنان ودياب وقالو هيجولي التلاته ع القسم وعدنان عمل مكالمه ونزل)
(عندي انا وحسين ف القسم لما وصلنا)
حسين : (ضربني بوكس ف وشي) مين هيشيلك من تحت ايدي دلوقت ؟
انا : (قلق الدنيا والآخره جوايا بس باصصله ومبتسم)
حسين : (ضربني بوكس كمان) انا هوريك مين هو حسين قاسم عبدالعزيز ابو المجد يحيلة امك
انا : (ف نفسي : الاسم دة شوفتو فين فين .. اللواء قااسسم افتكرت .. تفيت الدم الي كان ع بوقي) طب وع كدة بابا اللواء قاسم يعرف الي انت بتعمله دة
حسين : (إستغرب اني عرفت ان ابوه لواء) وانت تعرف ابويا وتعرف انه لواء منين ؟
انا : إتصل بيه طيب قوله صقر
حسين : (ضربني بوكس) لا م هو كدة كدة هيجي ويعرف
(عند يوسف ودياب وعدنان وهو واقفين بره ع باب القسم)
يوسف : هنفضل واقفين هنا مش هندخله
دياب : ايه يعدنان ؟
عدنان : استني يسطا انت وهو هتدخل دلوقت تعمل ايه ؟ استني بس خمسه
(كام دقيقه وجه شخص نزل من العربيه وقال لعدنان هو جوا ؟ قاله ايوه ودخل ودخلو وراه)
(عندي انا وحسين)
انا : بتضيع وقت ع الفاضي انت و ف الاخر هنيكك برضو خد وضعك دلوقت (معتمد ان قاسم ميعرفش الي بيحصل وهيجي ينيك حسين)
حسين : هههههه لسه زي م انت برضو مفكر نفسك نص الدنيا حتي وانت بتتناك
(فجأه لقيت الباب إتخبط مره واحدة وداخل واحد ف سن الاربعينات كدة ف اواخرها لابس لبس الجيش وعامل زي الدولاب وبشرته قمحي وعينه عسلي ووراه عدنان ودياب ويوسف)
حسين : انت مين انت يمتخلف منك ليه اطلع بره بدال م ارميكم ف الحجز (بص ع يوسف) وانت دورك جاي
الراجل : (خبط حسين قلم حكومي) انت بتعمل الي بتعمله دة بأي سلطة يمتناك؟ معاك فريق اول محمود عبدالقادر يشرموط
حسين : (خد القلم وسمع الاسم والدم نشف ف جسمه ومش بينطق)
الراجل : (مسكه من الهدوم) ابن مين انت يلااا؟
حسين : (بيتكلم ب العافيه) حسين قاسم ابو المجد
محمود : اللواء قاسم ؟ فين هو ؟ يعرف الي انت بتعمله دة ؟
قاسم : (كان الامين كلمه وقاله ع الي بيحصل وجه ودخل علينا) سعة الباشا محمود دة سوء تفاهم وهيتحل ان شاء **** واناهحاسب حسين ع الي حصل دة
محمود : ف ايه يقاسم بيه م تلم ولادك .. عندك علم ب الي ابنك الغبي عمله ؟
قاسم : لا و**** يباشا معرفش انا لسه الامين متصل بيا قالي
محمود : ايه نايم ع ودانك؟
قاسم : مش هتتكرر يباشا وانا هحاسب حسين .. (وبصلي) وصقر ابني مفيش حاجة الموضوع ف بيته وكويس انها جت مع حضراتكم
محمود : مش هتكلم المره دي يقاسم وحاوط ع ابنك علشان انا هستناله غلطه
قاسم : **** م يجيب غلطات يباشا .. إتفضل نجبلكو حاجة
انا : تسلم يقاسم بيه حسين قام بالواجب
قاسم : لينا قعدة يصقر
محمود : يلا يعدنان ؟
عدنان : يلا يبه .. يلا يشباب
(طلعنا بره)
محمود : حاجة تاني يعدنان ؟
عدنان : **** يعزك يباشا تعبناك معانا
محمود : ولا تعب ولا حاجة جمايل حج عبدالخالق مغرقاني ومن دماغي لرجلي اي حاجة تحصل كلمني
انا : (دخلت ف الكلام) **** يباركلك يباشا تسلم
محمود : (بصلي) حمدلله ع السلامة يصقر .. سيرتك كانت حلوه عند حج عبدالخالق ع فكره
انا : (إبتسمت) **** يرحمه
محمود : آمين .. همشي انا واي حاجة رقمي مع عدنان
انا : ف رعاية **** يباشا إتفضل
محمود : (ركب العربيه ومشي)
(ركبنا العربيه مع دياب انا ويوسف وعدنان)
(عند حسين وقاسم)
قاسم : انت قولتلي انك هتعمل اي حاجة م الي عملتها دي ؟ ايه مفكر نفسك رئيس الجمهوريه ؟
حسين : يبابا …
قاسم : (خبطه قلم) تطلع من هنا ع البيت ولو رجعت البيت وملقتش هكسرلك رجلك وهعجزك باقي عُمرك
حسين : (طلع ومشي من سُكات)
(عندي انا والشباب ف العربيه)
دياب : بقيت رد سجون وركبوك البوكس ههه
انا : هههه يصحبي احنا الحبساجية رجالة وميه ميه
كلهم : هههههه
دياب : بس قاسم كان بيتكلم اكنه يعرفك انت تعرفه؟
انا : اه اتعرفت عليه ف موقف كدة من كام يوم ووصلني البيت وبتاع
عدنان : يبقي مكنش يعرف ان حسين هيجيبك ويعمل معاك كدة
انا : دة اكيد
يوسف : (ساكت لانه خايف ع سمعة اخته احسن يقولو دة بسبب ايه فانا اقولهم اخت يوسف وبتاع والي حصلي كان بسببه وبسبب الحوار دة)
انا : (بصيت ورايا ع يوسف علشان كنت قاعد جنب دياب من قدام وحطيت ايدي ع وِركه دوست عليه كدة الي وبصتله الي هو"إطمن مفيش حاجة هتتقال متخفش")
يوسف : (بصلي وهز دماغه)
انا : انتو عرفتو منين صح ؟
يوسف : حبيبتك قالتلي انا وانا قولتلهم
انا : مين حبيبتي حبايبي كُتار انا
يوسف : الي كانت ف حمام السباحة
انا : اااهه كوكي
دياب : حريم حريم إرحم نفسك ههه
انا : ههه و**** هي الي جتلي لحد عندي يصحبي انت عارفني مش بروح
عدنان : ومين كوكي دي
انا : (حكتله الي حصل ف الحمام)
عدنان : (بيهزر) اه يعني كوكي منمره عليك والغلبان الي كان معاك دة ملوش دور (قصده ع يوسف)
يوسف : هههه ارزاق يعم عدنان بقي
انا : هههههه
(روحنا كل واحد بيته ورجعت فتحت الموبايل وقلبت فيه شويه والانستا وظهر اني اون لاين لقيت كوكي بتبعت)
كوكي : صقر انت كويس ؟
انا : اه
كوكي : حصل ايه ؟
انا : وانتي مالك ؟
كوكي : (زعلت) طيب آسفه انا كنت بطمن عليك بس
انا : تسلمي
كوكي : (عملت قلب ع المسدج ومبعتتش تاني .. ف نفسها : عكيت الدنيا عكيت الدنيا يلعن ميتين شكلي)
(نمت وصحيت وعدا كام يوم طبيعي ومفيش كلام بيني وبين كومي ولا بيني وبين رباب وبخرج كل يوم وبنقعد انا ويوسف ودياب وعدنان كتير ويوسف بقي واحد مننا وبقينا بنقعد مع صحابنا وخالد مخنوق منهم كالعادة والدنيا ماشيه طبيعيه ونسيت حوار حازم انا دة راح من دماغي وكان دياب وعدنان ف مره ماشيين بالعربيه طلع عليهم ٤ عربيات حاوطوهم ونزلوهم من العربيه وثبتوهم ع الارض ونزل من العربيه شخص)
عدنان ودياب : (إستغربو وإتخضو فشخ)
دياب : ازااايي!!
والجزء يخلص وهسيبكو لتخميناتكو ونتقابل الجزء الجاي ??
رجالة المنتدي انا جيت ?? معلش ع التأخير غصب عني كان عندي ظروف يومين كدة وهنكمل زي م إحنا وهننجوي كلنا ??? طب إنجوي ??
الجزء السابع :
دياب : ازااايي!!
عدنان : البيرت !!
البيرت : ههههه مفاجأه لم تكُن في الحُسبان أليس كذلك ؟
دياب : مفاجأه قذره كصاحبها
البيرت : ههه إهدأ يصغيري لا تُتعب نفسك امامك تعب كثير ستتحمله (بص للرجالة) ضعوهم في السيارات ولنذهب
(الرجالة ركبوهم ومشيو وعربية دياب واقفة مكانها)
(عندي انا كنت ف البيت لقيت رقم بيرن)
انا : الو ؟
الرقم : صقر عدنان ودياب في خطر
انا : (قومت مخضوض) ف ايه مين انت ؟
الرقم : انا احمد والبيرت خرج من السجن والان ف طريقه إليكم والمراقبون له من رجالي قالو انه قد اخذ دياب وعدنان
انا : (ف نفسي : احا ايه الليله دي) خدهم فين يخواجه وامتي !!
احمد : الان من دقائق وهم ع الطريق الان
انا : حد من رجالتك بيراقبهم ؟
احمد : اجل
انا : ليك رجالة هنا غير الي ورا البيرت ؟
احمد : اجل انا ف مصر مع معظم رجالي
انا : إسمع .. هقف ف شارع ****** إبعتلي رجالة بسرعة علشان نلحقهم ع الطريق بسرعة
احمد : حسناً
انا : (قفلت) (ف نفسي : كسم البضان قولتلك يدياب مش ليلتنا دي علشان ندخل فيها اهو مش عارفين هتموتو دلوقت ولا هتعيشو دلوقت ولا هلحقم ولا هيروح بيكو ع فين **** يستر) (ولبست ونزلت ف المكان الي قولتله عليه وجت ٣ عربيات ركبت فواحدة منهم وف شخص شافني من بيتو ومشينا)
(عند دياب وعدنان)
عدنان : جهز نفسك علشان هيطلع ميتين اهلنا قبل م يقتلنا
دياب : مش هيلحق
عدنان : واثق اكنك انت الي خاطفه وقاعد بيت رجالتك
دياب : (بيهمس ف ودنه وكدة كدة كل الرجالة اجانب مش فاهمين عربي) بص ع المراية دي من غير م تلفت الانتباه هتلاقي عربيه ماشيه ورانا من ساعة م طلعنا وماشيه من بعيد لبعيد
عدنان : (بص لقي عربيه وراهم فعلاً ماشيه من بعيد لبعيد) ايوه ايه الثقة دي برضو انت عارف مين الي جوا العربية ؟
دياب : لا مش عارف بس معني انها مراقبة من بعيد لبعيد يعني هتيجي توقف العربيات دي ف اقرب فرصة وليها طار مثلاً مع البيرت او هي عايزه تعرف هيودينا فين بعدين الي جوا العربية يطلعونا واكيد مش هيبقو مصيبة بالنسبالنا زي المصيبة الياحنا رايحينلها دلوقت
عدنان : طيزك يدياب رابطلي حياتنا ب توقعاتك وف الاخر يجو يقتلونا ويقتلوهم .. **** يستر
(عندي انا والرجالة الي معايا دخلنا من طريق معاكس ليهم يعني نقطع عليهم الطريق نبقي ف وشهم مش وراهم وعمالين نجريب العربيات لحد م وصلنا وقطعنا عليهم الطريق ونزلنا وبنضرب نار ع البيرت ورجالته)
انا : (بزعق فيهم) إحذرو ان تُصيبو عدنان او دياب
عدنان ودياب : (موطين لتحت علشان الطلق وكل الرجالة الي معاهم ف العربية الي مات منهم والي نزل يضرب)
عدنان : قولتلك هنموت
دياب : خد مسدس الراجل الي جنبك وانزل
عدنان ودياب : (خدو مسدسات من الاتنين الي كانو ف العربية ونزلو وهم ع الارض مش واقفين علشان الضرب)
عدنان : (بيرمي ب عينه شافني) دة صقر !!
دياب : صقر !!! (بيرمي ب عينه لقيني بضرب ع البيرت ورجالته إبتسم وضحك) صقر
عدنان ودياب : (قامو يضربو ف رجال البيرت الي حواليهم)
انا : (جتلي طلقتين ف كتفي حسيت بوجع رهيب وسخونه بنت وسخة اول مره طلقة تدخل جسمي محستش بنفسي لقيت الدنيا بتلف بيا كذا حاجة عدت ف دماغي وف افكار دماغي وقومت مرمي ع الارض)
عدنان : صقر وقققععع
راجل من الي معايا : (شدني ورا العربية بحيث تكون كاڤر لينا من الضرب) صقر .. سيد صقر
دياب : (سمع كلمة صقر وقع إتشنج مكانه) بت بت بتقول اي ايهه؟
عدنان : (زق دياب علشان ينزلو من تحت جنب العربيه علشان ميتصابش ومسكو من التيشيرت) بقولك صقر وقع صقر وققعع ففووققق
دياب : (عينه بقت تنزل دموع لوحدها وقام يضرب ف رجالة البيرت مع عدنان ورجالة احمد لحد م وقعوهم كلهم م عدا البيرت الرجالة قفلو عليه وكتفوه)
عدنان ودياب : (جريو عليا)
عدنان : صقر .. صقر .. فوق يصحبي
دياب : (ع رُكبه وبيعيط بس)
عدنان : هيا هيا بسرعة إحملوه ضعوه ف السيارة
(شالوني وحطوني ف عربية والبيرت ف عربية وعربية البيرت طلعت ع المكان الي احمد فيه وانا واخديني ع المستشفي وورايا عربية فيها باقي الرجالة)
(ف العربيه عندي انا وعدنان ودياب)
دياب : (بيعيط) سامحني يصحبي سامحني انا السبب انا الي مسمعتش كلامك لما قولتلي الليلة دي اكبر مننا
عدنان : (بيزعق فيه) دييااابب اكتم خالص صقر لسه معانا وهيطلع منها اكتممممم
(مشيو وطلعو ع المستشفي والراجل الي كان معانا من رجالة احمد دة وراهم الباسبور الاجنبي وطبعاً تعظيم سلام ل الاجنبي خوفاً من السفارة بتاعتو ودخلوني بسرعة العمليات وقعدت جوا ودياب وعدنان وراجل احمد بره وكلم احمد قاله ع الي حصل)
عدنان : (ف نفسه : متسبنيش يصحبي انا م صدقت إتلميت عليك تاني متسبنيش هتطلع منها ان شاء ****)
دياب : (بيعيط وبيقول ف نفسه : سامحني يصقر انت كان عندك حق سامحني يصحبي حطيت حياتك ع كف عفريت **** قوموب السلامة لو حصله حاجة انا مش عارف هعيش ازاي او هسامح نفسي ازاي)
(عند احمد كانت الرجالة وصلت ب البيرت ف المكان الي هو فيه عباره عن ڤيلا محدوفة ف مكان لوحدها كدة)
احمد : قد اخطأت عندما تركتك تعيش وظننت ان الشرطة ستحاكمك .. نسيت انك قذر ولديك اشخاص قذرين مثلك يساعدوك
البيرت : هههه سوف اُخرج باقي قذارتي عليكم فرداً فرداً يعزيزي احمد وكانت البداية بصقر الذي يصارع الموت مع انني كنت اريدان اجعله الاخير كنت فد احببته ههه
احمد : (ضربه ف وشه ب رجله) سيرجع صقر وهذه المره لن اسلمك لأحد سيكون موتك ف هذا المكان لكن ع يد صقر الذي احببته (بيكلم الرجاله) ضعوه ف القبو
البيرت : (بيكلم والرحالة ماسكينه وماشين بيه) انا انتظرك ولكن عزائيل ينتظر صديقك صقر بحرارة اكثر مني ههههه
(طلع احمد وركب عربيته وجالي ع المستشفي)
احمد : كيف حاله يعدنان ؟
عدنان : منعرفش من ساعة م دخل محدش العمليات قالنا حاجة
احمد : خيراً ان شاء ****
دياب : (بغِل) فين البيرت ؟
احمد : نطمئن ع صقر واوصلكم إليه
دياب : خدني ل البيرت دلوقت (عايز يروح يقتلو)
عدنان : دياب اقعد وإرسي كدة وإرزن لحد م نطمن ع صحبك الي مرمي جوا دة
دياب : (سكت)
(يوسف كان بيرن عليا وتليفوني مع عدنان ورن كذا مره لحد م عدنان رد)
يوسف : ايه يعم عمال ارن عليك انت بتعُط ولا ايه
عدنان : يوسف انا عدنان واحنا ف مستشفي ***** متسألش ليه وتعال
يوسف : (بعدم فِهم وقلق) اديني جاي (وقفل ونزل وجاي المستشفي)
احمد : لا تقلقو الرجل الذي كان مع صقر قال ان الرصاص في كتفه سوف يخرج منها
عدنان : احمد بيه بلا ف كتفو بلا ف رجلو حتي لو خدش ف صوباعو كل دة من تحت راسك انت ودياب
احمد ودياب : (ساكتين ودياب حاسس ب ذنب رهيب)
(شويه ويوسف جه)
يوسف : ف ايه ؟ صقر فين ؟ صقر فيه حاجة ؟
عدنان : تعال (حكاله الي حصل)
يوسف : (وشه بقي ارزق من الخضه) محدش طلع من جوا قالكو حاجة ؟
عدنان : لا ادينا مستنيين
يوسف : (ف نفسه : قولتلك يصحبي خاتمة الحوار دة مش خير ودة حوار كبير ركبت دماغك وقولت مش هسيب دياب .. **** يقومك بالسلامة يصقر)
(بعد شوية طلع الدكتور)
عدنان : خير يدكتور ايه الاخبار
الدكتور : خير ان شاء **** مفيش حاجة احنا طلعنا الطلق من جسمه وهو دلوقت كويس بس مرتاح شويه .. وطبعاً انا مُضطر اعمل محضر بالكلام دة
يوسف : محضر ؟
احمد : لا تشغلو بالكم انتم .. حسناً يدكتور تعال لنقوم بعمل المحضر
يوسف : محضر ايه يسطا دي مصيبة لو حد من عند صقر عرف
عدنان : متقلقش احمد مش هيخليه يعمل حاجة
(احمد عرف نفسه ل الدكتور ومشي الدنيا كدة بالحب وبالسلطة بتاعة احمد طبعاً والجنسيه ومعارفو الي ف كل مكان ودياب كلم ابويا قالو اني هبات عنده يومين وابويا قالو مفيش مشكلة عادي ويوسف كلم البيت قالهم انه بايت عندي علشان يقعدمعايا ومرضيش يمشي وحراسة احمد ماليه المستشفي والناس ف دماغها ١٠٠ سؤال وسؤال)
(عندي وانا نايم ف السرير محادثة بيني وبين نفسي)
انا٢ : مسمعتش ليه الكلام لما قالو ان الحوار كبير عليك ؟
انا : كنت عايزني اسيب صحبي يدخل ف الحوار دة لوحده؟ .. دة مش صحبي دة اخويا
انا٢ : طب وفين اخوك دلوقت ؟ انت مرمي هنا وهو سليم بره إستفدت ايه انت ؟
انا : ملكش دعوه
انا٢ : متضحكش ع نفسك انت دخلت نفسك ف حاجات اكبر منك
انا : ماشي ماشي خلاص طير يلا مش ناقصك
(عدت فترة وفوقت والممرضة سمحت انهم يدخلولي)
(دخل يوسف وعدنان ودياب جري واحمد وراهم)
يوسف : حمدلله ع السلامة يصحبي وقفت قلبي و****
عدنان : حمدلله ع السلامة يخويا الف سلامة
احمد : الحمد**** انك بخير يصقر اتمني ان لا تكون لديك ضغينة من ناحيتي يصديقي
انا : (بتكلم براحة) مفيش حاجة يخواجه انا دخلت معاك ف الحوار دة بمزاجي انت مغصبتنيش علشان ابقي مدايق منك او لا .. (بصيت لدياب وهو عينه بتدمع وانا عارف ان ضميرو نايكو وإبتسمت) إمسح دموعك ياد انا قدامك اهو مفيش فيا حاجة
دياب : سامحني يصقر انا السبب انك نايم النومة دي
انا : يعم خلص بلا سامحك بلا مسامحكش انا مفكرش لحظة اني اتدايق منك يدياب ولو رجع بيا الزمن هعمل كدة تاني وتالت وهفضل ف ضهرك
دياب : **** يخليك ليا يغالي
عدنان : إعمل يخويا تاني وتالت ونبص نلاقي روحنا بندفنك
انا : ههه يجدع العُمر واحد والرب واحد ههه .. صح هرجع البيت ازاي والساعة كام دلوقت ؟
يوسف : متقلقش دياب كلم ابوك قاله انك بايت عنده وكدة
انا : طب كويس .. وهطلع من هنا امتي ؟
احمد : عندما يأذن لك الدكتور
انا : لا يأذن ولا ميأذنش شوفو قولو اطلع بكره ولا بعدو
عدنان : اقعد بس ع حيلك كدة لحد م الدكتور يقول
انا : طيب .. مسكتو البيرت ؟
احمد : منتظرك حتي تأخذ روحه يصديقي
انا : حلو .. هاتو بوق مايه علشان هموت م العطش
يوسف : هههه (جبلي مايه من جنبي) خد
انا : (شربت واديتهالو) اه يبوي يكتفي (بهزار كدة زي م ابقي قاعد وتقول اه يبوي يرجلي?)
يوسف : سلامتك يفنان
انا : حبيبي يجو .. الساعة كام صح دلوقت ؟
عدنان : ١١
انا : طب خلاص روحو انتو انا كدة كدة هنام اصحي الصبح واخليه يطلعني من هنا
يوسف : نروح فين ؟ عليا النعمة م حد ماشي من هنا غير لما تطلع معانا انت بتتكلم ف ايه
انا : يعمي علشان البيت عندك انت طيب دول مقاطيع ملهومش حد هنا هههه
يوسف : لا كلمتهم قولتلهم انا بايت عندك
انا : ابيض عليك يكش امك تكلم امي بالصدفة وتقولها العيال مش بايتين هنا هنتركب
يوسف : هههه خير خير
انا : طب اطفي النوم علشان هسافر ف النوم حاسس اني منمتش ههه
عدنان : ههه ماشي
(طفو النور وطلعو قعدو بره المستشفي شويه واحمد رجع الڤيلا وفضلو هم بره شوية لحد م كانو عايزين ينامو دخلو يوسف فرش ع الارض جنبي ونام وعدنان نايم ع الكنبة الي ف وش السرير بتاعي ودياب قاعد جنبي ع الكرسي)
انا : (صحيت بالليل كدة كان قرآن الفجر شغال لقيتهم نايمين الي ع الارض والي ع الكنبه والي نايم ع الكرسي إبتسمت) (فنفسي : و** لو رجع بيا الزمن يدياب برضو هيقف معاك وهعمل نفس الحوار دة تاني ميت مره .. مطلعش م الدنيا غير بيكو ** يديمكو يرجالة و****) (وكملت نوم صحيت الصبح كان عدنان صاحي وبيشرب قهوه والباقي نايمين)
عدنان : صباحو يفنان
انا : حبيبي .. الساعة كام دلوقت ؟
عدنان : ٩ ونص
انا : دة الواحد نام زي القتيل هههه
عدنان : ههههه .. باقي القُتلة نايمة اهي
انا : ههههه
يوسف : (صحي) اصطباحتكو زي وشكو
انا : قوم يحزين طيب وصحي التاني دة هههه
يوسف : (قام وبيصحي دياب)
دياب : (صحي) ايه الاجواء
انا : ميه ميه روحو افطرو وشوفو الدكتور قولوله تجبولي فطار علشان انا جعان
دياب ويوسف : (طلعو)
عدنان : عامل ايه دلوقت
انا : الحمد**** يعم مفيش حاجة الدكتور قال ف كتفي بس
عدنان : طب الحمد**** يصحبي .. دياب كان هيموت نفسه عليك ع فكره
انا : عارف
عدنان : عدت ع خير يصحبي
انا : الحمد**** عدت وطلعنا منها
(شويه وجه دياب ويوسف وجابو فطار وفطاري دخلتهولي الممرضة وكلنا وقعدنا وجه احمد)
احمد : كيف حالك الان يصقر
انا : بخير يخواجه الحمد****
احمد : كل ما تطلبه مني اوامر يصقر لا تنسي انا مدين لك انت ودياب بحياتي
انا : تسلم يخواجه شايلك ل الكبيرة .. الدكتور قال هطلع امتي ؟
عدنان : قال خليك انهاردة كمان واطلع بكره الصبح زيادة تأكيد علشان نطمن عليك
انا : إتبضنت يراجل عايز اطلع
دياب : بكره تطلع يعم علشان نبقي مطمنين عليك
(قعدنا شويه واحمد مشي وعدنان ودياب راحو يستحمو ويغيرو هدومهم وقعد معايا يوسف)
يوسف : بقولك
انا : ايوه
يوسف : رانيا شافتك وانت بتركب عربيه ومعاك عربيتين تاني وفيهم ناس وقالت لكام واحدة والكلام وصل ل اختي وقالتلي امبارح بالليل وانا بكلمها
(رانيا الشخص الي شافني وانا بركب العربية)
انا : ي البضان مش هنفضي من اللت والعجن دلوقت
يوسف : دة انت كمان متعرفش انك بقيت فارس احلام رانيا بعد الي عملته فيها هههه
انا : وانت عرفت منين اوعي تكون اسراء لسه بتكلمها
يوسف : تكلم مين يعني اشيل رقبت اختي من مكانها .. هي رانيا بتفضل تعيطلها وسامحيني وبتاع والجو دة بس اسراء قفلت خلاص الموضوع دة
انا : اومال انت عرفت منين
يوسف : هي بتحكي لواحدة صحبتها عليك وصحبتها بتحكي ل اسراء عادي واسراء بتقولي
انا : جمعية ودايرة هههه
يوسف : ههه .. هتعمل ايه ف رانيا الي ماشية توزع الاخبار دي
انا : ولا حاجة ولا ف دماغي بس هو البضان كله لما حد يحط الشطة والبهارات ع الاخبار من عنده .. فين موبايلي
يوسف : كان مع عدنان استني اشرف حطو فين (وقام يدور عليه ولقيه ف الدُرج وجابهولي)
انا : (خدته لقيت كوكي باعته ع الانستا وكذا حد باعت منهم مروه وعبده وملك ومحمد وسيف ورباب وخالد وهند و٣ ارقام غريبة وواحد غريب بس مش مصري كان حوار اني بركب عربية ومعايا ناس دة إتنشر بين الدفعة بتاعتي والاكبر مني والاصغر ورانيا قامت ب الواجب وكل واحدة بتكلم واحدة قالتله وكل واحد بيكلم صاحبو قالو وكدة وكان كل الي باعت بيسأل ع الحوار دة حتي مروه علشان هي كانت تعرف بنات من عندنا هنا برضو سوشيال .. سبت كل العك دة ودخلت اشرف الرقم الي مش مصري دة)
الرقم : صقر طمني عليك **** تكون إتحسنت وبخير
انا : مين ؟
الرقم : انا مايا يصقر
انا : (ف نفسي : غريبه عايزه ايه انتي) اها .. الحمد**** بخير يماريا تسلمي
مايا : **** ديماً .. الي حصلك بسببنا احنا معلش بقي
انا : (مستغرب انها بتتكلم عربي بنفس لغتنا كدة افتكرها بتتكلم عربي زي ابوها او مش بتتكلم عربي خالص) مفيش حاجة يقمر انا عملت بدماغي مش غصب
مايا : طيب .. خرجت م المستشفي ولا لا بابا قالي انه جايلك ويشوف هتخرج امتي
انا : لا و**** لسه هخرج بكره
مايا : ان شاء **** .. اسيبك ترتاح
انا : (عملت قلب ع المسدج بتاعتها)
(فتحت شات رقم غريب١)
الرقم : صقر …
انا : (ف نفسي : ميتين صقر) مين ؟
الرقم : مش مهم المهم انت كويس ؟
انا : هبعت المسدج دي وهقول مين تاني ولو مخلصتش وقولت مين هخبطك بلوك يطلع من طيزك صدقني .. ها مين ؟
الرقم : براحة يعم .. انا رودينا
انا : (ف نفسي : انتي تاني) ايه يرودينا عاملة ايه
رودينا : الحمد**** طمني عليك انت
انا : طبعاً قالولك شوفنا صقر بيركب مع ناس ومعاه كذا عربيه ههه؟
رودينا : اه قلقت بصراحة قولت اسال
انا : لا مفيش حاجة يقمر انا بخير
رودينا : اومال ايه الموضوع دة
انا : (معملتش سين ومردتش)
(فتحت شات رقم غريب٢)
الرقم : عامل اي
انا : (عرفتها م الصورة) كويس يماجي وانتي ؟ (ف نفسي : هو انتي وامك هتفضلو تتشرمطو عليا؟)
ماجي : الحمد**** .. مختفي يعني ؟
انا : مش مختفي ولا حاجة موجود اهو
ماجي : خلينا نشوفك يعم انت متعرفش انت بقيت واحد مننا (وبتضحك بقلب)
انا : تسلمي يماجي ان شاء **** هبقي اجي (وضحكت بقلب)
ماجي : طيب متتأخرش بقي
انا : ماشي (وبضحك)
(ماسك الموبايل لقيت شخص داخل عليا بيفتح الباب بغباء ولهفة بنت وسخة يوسف زعق وانا ببص اشوف مين والشخص الي شوفته عيني مصدقتش اخر شخص كنت متخيل اشوفو)
والجزء يخلص واسيبكو لدماغكو تخمنو الشخص دة مين ?? معلش الجزء صغير حبتين بس علشان متأخرش اكتر من كدة مشي الدنيا ب الجزء دة ونتقابل الجزء الجاي ??
مفيش حد إتوقع الشخص الي دخل صح ? .. رجالة المنتدي انا جاي اروق عليكو ?? .. إنجوي بشباب ??
الجزء التامن :
انا : (ماسك الموبايل لقيت شخص داخل عليا بيفتح الباب بغباء ولهفة بنت وسخة يوسف زعق وانا ببص اشوف مين والشخص الي شوفته عيني مصدقتش اخر شخص كنت متخيل اشوفو)
الشخص : (دخل جه عندي جنب السرير ومسك ايدي) صقر انت كويس فيك ايه ؟
يوسف : ف ايه يسطا ايه دة !
انا : (ساكت بفوق بس من الصدمة من الشخص الي شوفته قدامي) كويس يعلياء اهدي انتي جيتي ازاي وعرفتي ازاي انتمش المفروض بره مصر !
علياء : سيبك من دة كله دلوقت انت كويس بجد ولا فيك حاجة ؟
انا : يستي كويس مفيش حاجة قوليلي بس عرفتي ازاي اوعي يكون حد من البيت عندي عرف
علياء : لا متقلقش محدش عرف غيري
انا : وانتي عرفتي ازاي !
علياء : هقولك
((فلاش باك))
عدنان : (ف البيت استحمي وغير وقاعد بياكل لقي الجرس بيرن طلع يفتح وإتفاجأ) ايه دة علياء !
علياء : ايه يعم شوفت عفريت ولا ايه
عدنان : مش القصد حاجة مش متوقعة بس .. تعالي من جوا طيب
علياء : (دخلت) ماله البيت مترب كدة جامد ليه؟
عدنان : م انتي عارفة من بعد ابوي **** يرحمه م مات انا مشيت وسبته مقفول ولسه راجع من كام يوم بس
علياء : **** يرحمه .. كويس كنت فاكره اني هاجي ع الفاضي مش هلاقيك وهلاقي البيت مقفول بس قولت اجرب مش هخسر حاجة .. المهم اخبارك ايه
عدنان : الحمد**** كويس .. انتي عاملة ايه ومش كنتي ف روسيا رجعتي امتي ؟
علياء : رجعت مع جوزي و**** عنده شغل هنا
عدنان : ايه دة إتجوزتي طب كويس الف مبروك
علياء : **** يبارك فيك يحبيبي .. اومال فين صقر ودياب رجع ولا لسه مسافر؟
عدنان : اه دياب رجع هو ف البيت
علياء : (قلقت لما مجاوبش ع فين صقر) وصقر فين!
عدنان : (مش عارف يقولها ايه) صقر تعبان شويه و****
علياء : (وشها قلب) تعبان ماله ف ايه ؟
عدنان : مفيش حاجة شوية تعب ودخل المستشفي مفيش حاجة
علياء (بخضه) مستشفي ؟ مستشفيي ايه وليه ؟؟
عدنان : اهدي يبنتي هو كويس عادي بس كان تعبان شويه
علياء : تعبان مالو ؟ ف مستشفي ايه هو ؟
عدنان : استني اغير ونروحله انا كدة كدة رايح
علياء : طب بسرعة يلا
عدنان : (قام يغير .. ف نفسه : مالها بت المهبوشة دي)
علياء : (ف نفسها : انا م صدقت رجعت علشان اشوفك يصقر يقولولي تعبان ومستشفي ؟ خير ان شاء **** خير)
(لبس عدنان ومشيو راحو المستشفي)
(علياء لابسة دريس لاڤندر مش ماسك ع جسمها جامد هو مظبوط وخُمار ابيض وشكلها حلو فشخ انا بحب الاستيلات دي نيك ووشها منور من البياض)
((عودة م الفلاش باك))
انا : وفين عدنان ؟
علياء : واقف مع راجل كدة شكله اجنبي
انا : (جه ف دماغي احمد او حد من رجالته) اها طيب .. اومال فين جوزك انتي ؟
علياء : اول م جينا هو راح الشركة وانا زهقت من قعدة الشركة الي مش بعمل فيها حاجة فقولتله هروح اسلم عليكو
انا : تسلمي علينا ؟ هو عارفنا ؟
علياء : اه انا حكيتله ع كل حاجة يعم
انا : اها طب كويس
علياء : ايه بقي الي جابك المستشفي مالك ؟
يوسف : (قاعد بيسمع بس ولا اكنه موجود بالنسبة لعلياء?)
انا : ولا حاجة تعبت شويه بس .. (شاورت ع يوسف) دة يوسف صحبي واخويا زي دياب وعدنان كدة
علياء : (بصتله) اها ازيك ييوسف
يوسف : الحمد**** تسلمي
علياء : غريبة انا قولت هتقفل دايرتك ع دياب وعدنان بس ههههه
انا : ههه يعم لا انا دايرتي كبيرة فشخ بس انت متعرفش غير دياب وعدنان وهم اقرب ناس ليا .. ضيفي ليهم يوسف بقي
علياء : **** يديمكو كلكو لبعض يحبيبي .. معرفتش برضو ايه الي منيمك كدة ودة الي ف كتفك مش تعب عادي والناس الي واقفة ع اوضتك الي مرضيتش تدخلني غير لما عدنان قالهم هاا عملت ايه مصيبه تاني
انا : ههههه إعتبريه تعب عادي لحد م بعدين هقولك
علياء : ماشي كدة كدة هعرف .. هتطلع امتي من هنا ؟
انا : بكره
علياء : طب كويس (تليفونها رن) ثانية دة مازن جوزي (وطلعت ترد)
يوسف : مين دي يسطا ؟
انا : واحدة زي اختي اعرفها من بدري لو تسمع عن الحوار الي عمله حج عبخالق هنا ف البلد قبل كدة
يوسف : ايوه
انا : اصل وسبب الحوار كله هي دي
يوسف : اهاا
(عند علياء بره وهي بتكلم جوزها)
علياء : الو يمازن
مازن : فينك دلوقت
علياء : ف المستشفي
مازن : مستشفي! ف حاجة ولا ايه ؟
علياء : لا دة صقر هنا معرفش تعبان بقاله يومين باين او يوم مش عارفه
مازن : اها .. طيب انا خلصت هعدي عليكي اخدك وبالمره نتعرف ع صقر الي خاوته دماغي بيه
علياء : هههه ماشي (قفلت ودخلت عندنا)
انا : ايه ف حاجة ؟
علياء : لا دة كان بيقولي خلص وكدة وقال يعدي ياخدني وبالمره يعرفك
انا : طيب .. عدنان بيعمل ايه كل دة بره ؟
علياء : مش عارفة
(مكملتش الكلمة ولقيت عدنان ودياب داخلين مع بعض)
علياء : اهو جه .. ايه دة ازيك يدياب
دياب : (إتفاجأ طبعاً ان علياء موجودة وعارفه) علياء عاملة ايه انتي هنا من امتي وجيتي ازاي
علياء : جابني عدنان يعم من شوية كدة
دياب : مش كنتي مسافرة تقريباً مش فاكر بلد اجنبية كدة مش فاكر فين بصراحة
علياء : ههه اه كنت ف روسيا ورجعت مع جوزي عنده شغل ف الشركة هنا
دياب : اها حمدلله ع السلامة والف مبروك ع الجواز
علياء : **** يبارك فيك عبالك كدة
دياب : **** ههههه
كلنا : هههه
انا : ايه يعدنان بقالك كتير واقف بره ف حاجة ولا ايه
عدنان : يعم دة الراجل بتاع احمد اقوله خلاص شيل الرجالة وكدة علشان الكلام والناس وخلاص ملهومش لازمة البيرت ومعانا وانت وطالع بكره يقولك الا ب الدين م حد ماشي من هنا غير لما صقر يطلع يعم يرضيك يهديك لا احمد بيه قايل ان مفيش راجل هيتحرك من مكانه غير لما تطلع هههه
علياء : (بصتلي) مين البيرت ؟
انا : (مهتمتش بسؤلها) ههههه
يوسف : ولو معملش كدة يبقي راجل ناقص بصراحة
دياب : قولتلك دوس معايا ودة هيدلعنا عمرنا كله اه كنت هتموت بس اهو عايش وهتدلع هههه
عدنان : طب اقعد يمعر..
انا : حاسب معانا أُنثي هنا
علياء : انتو عاملين ليا اي وجود يعم قاعدة عاملة زي العبيطة ف الزفه مش فاهمه حاجة فهمني بتقولو ايه
انا : خلاص قولتلك هفهمك بعدين
علياء : لما نشوف (موبيلها رن من مازن) ايوه يمازن وصلت ؟
مازن : هو ف ايه انا دخلت المستشفي ورايح ادخل الاوضة كان عليها راجلين كدة كلموني اجنبي قالولي مينفعش تدخل مشيت وواقف بره ع العربية
علياء : طب ثانيه (بتكلم عدنان) عدنان الاتنين الي بره مرضيوش يدخلو مازن قوم هاتو
عدنان : ههه حاضر قوليلو يدخل تاني وهقفله ع الباب (وطلع وقفله ع الباب)
علياء : ماشي (بتتكلم ف الموبايل) تعال يمازن مكانوش يعرفوك الي ع الباب
مازن : (مش فاهم ليه دة كله) ماشي سلام (ودخل لقي واحد تالت جنب الراجلين الي ع الباب الي هو عدنان ووصل لعندهم) عدنان ؟
عدنان : حضرتك مازن بيه ؟ إتفضل معلش ع الي حصل هم ميعرفوكش
مازن : محصلش حاجة (ودخل قدام عدنان وعدنان وراه)
يوسف ودياب : (وقفو اول م دخل)
علياء : (راحت وقفت جنبه) حمدلله ع السلامة
انا : (نصبت قعدتي لفوق) مازن بيه معلش ع الي حصل بره الناس الي واقفة متعرفكش
(مازن حوالي ١٧٩ سانتي بشره بيضه شعره مدي ع اصغر سيكا جسمه لا هو تخين ولا رفيع جسم عادي عينه عسلي فاتح)
مازن : محصلش حاجة يصقر .. انت صقر من كدة ؟
انا : انا صقر (بشاور ع دياب) دة دياب (بشاور ع عدنان) دة عدنان انت عرفته بره (بشاور ع يوسف) دة يوسف اول مره تسمع عنه
مازن : اه فعلاً انا اعرف عدنان ودياب وصقر .. وبالمناسبة شكراً ع الي عملتوه مع علياء قبل كدة بتقول عليكو زي اخواتها وهي خوتاني بيكو بصراحة ههه بس من كلامها يوضح قد ايه انتو رجاله
انا : تسلم يمحترم **** يخليك علياء فعلاً اي اختنا وواحدة مننا وامي بتحبها زي بنتها وابويا نفس الكلام
علياء : عايزه اروح اسلم عليهم و**** .. هم يعرفو انك هنا ؟
انا : لا
مازن : طمني ف حاجة ولا ايه
انا : لا مفيش حاجة بس تعبان شويه
مازن : غريبة علياء مقالتلش انك حد مهم لدرجة انك توقف جاردات اجانب بسلاح بره لما تتعب شويه زي م بتقول ههه (شاف السلاح ف جنبهم)
يوسف ودياب وعدنان : (بيبصو لبعض ويبصولي مش عارفين يردو ب ايه ومستنيني هرد ب ايه)
علياء : (ساكته)
انا : ههه اهو نعمل ايه بقي نتعب شويه الدنيا تتقلب ههه
مازن : اها (فهم اني مش عايز اقوله السبب) لعله خير يحبيبي
انا : ان شاء **** يبيه .. علياء قالتلي انها جت معاك علشان شغلك هنا .. انت ليك شغل هنا ؟
مازن : اه انا مهندس معماري مصري اساساً واصلي هنا وكنت قاعد هنا قبل م اروح روسيا وليا شركة هنا وكان فيه كذا حاجة كان لازم اتابعهم بنفسي
انا : اها .. انا قولت برضو مازن مش اسم روسي ههه
مازن : ههه لا مصري متقلقش
انا : ههه يلا **** معاك يوفقك
مازن : **** يباركلك (بيكلم علياء) يلا احنا ؟
علياء : (بان ف وشها زعل مش ملحوظ محدش غيري لاحظه عايزها تمشي) يلا
انا : نورت يباشمهندس مازن
مازن : تسلملي يصقر .. والف سلامة يبطل .. تشرفت بيكو يرجالة
كلنا : تسلم يباشمهندس **** يخليك (مش كلنا قولنا نفس اللفظ يعني يصحبي فوق معايا?)
مازن : (خد علياء وطلع)
يوسف : شكله مدي اجنبي ع مصري ههه
عدنان : لا بس شكله مش سهل برضو
دياب : لا بس علياء راحت ٣ سنين وسط الغرب وجت ولسه ب خُمارها ودريسها كنت افتكر هترجع ب شكل تاني ههه
يوسف : طلعت محترمه فشخ هه
عدنان : حاسب دي حبيبة صقر اوعي تقول عليها كدة ولا كدة يزعلك
يوسف : ايه يعم صقر دي متجوزه حتي
انا : بس يروح امك منك ليه بلا حبيبتي
عدنان : طب و**** ياد ي يوسف انا وهو عرفناها ف نفس الوقت بس مترتحش غير ل صقر ومتتكلمش كتير غير معاه ولو هو مش موجود ف القعدة كانت تبقي قلقانة
دياب : حصل وانا شاهد ع كل دة عليا الطلاق
عدنان : فاكر بت الوسخة ساعة م قفلت الباب ع نفسها لما انت مشيت وقالتلي لما يجي صقر هفتحلك؟
يوسف : ههههه ايه بت المجنونة دي
عدنان : و**** زي م بقولك إسأله
انا : ههههه طب لم الليله علشان بقت متجوزة دلوقت
يوسف : خلاص لم يعم عدنان علشان بيزعل (وبيغمز)
دياب : هههههه
انا : (برمي مخدة ع يوسف) قوم يملقط من هنا
كلهم : هههههههه
(عند علياء ومازن وهم ماشيين)
علياء : ساكت يعني
مازن : مفيش بفكر ايه الي يخلي صقر يبقي عليه جاردات اجانب ! دة ١٩ سنه ! حاجة غريبة واكيد الاجانب الي ف المستشفي باقي الجاردات تبع دول
علياء : مقليش قالي هبقي اقولك فيما بعد لما اطلع بس عموماً يعني هو الموضوع مش راكب ع بعضو فعلاً انا معاك بس عموماً صقر تتوقع منه اي حاجة
مازن : برضو انا عايز اعرف ايه الي يخلي جاردات اجانب معاه ههه
علياء : يعم هبقي اعرف واقولك الاه
مازن : طيب .. لا بس مش زي م كنت راسمه ف دماغي ملامحه اصغر من سنه
علياء : هههه فعلاً
(قعدنا ف المستشفي مفيش حاجة حصلت واحمد جه إطَمن ومشي تاني وانا مفتحتش الموبايل عارف لما ارد ع حد كله يبقي عايز يعرف الحوار ويبضنو عليا وانا مبضون لوحدي ونمنا وصحينا وإتكتبلي ع خروج طلعت وقعدت عند عدنان ورجالة احمد مسابتناش ومشيو ويوسف رجع البيت)
اسراء : فهمني بقي ايه الي بتقولو رانيا وف ايه معاكو انت بايت عنده بره من يومين
يوسف : هفهمك بس عارفة او قولتي لحد اقسم ب**** هنفخك
اسراء : قول قول
يوسف : (حكالها من البداية خالص ف حوار احمد دة) وبس دة الحوار كله
اسراء : يلهوي دة الحاجات الي بشوفها ف الافلام
يوسف : هزري بروح امك هزري والواد كان هيروح فيها
اسراء : الجدعنة خدته اوي علشان يقف جنب دياب دة ف موضوع زي دة
يوسف : لو سمعك بتقولي كدة يزعلك و**** انتي متعرفيش بيحب دياب وعدنان ويقف جنبهم ف اي حاجة ازاي
اسراء : ل الدرجة دي ؟
يوسف : واكتر كمان انتي رمتعرفيش
اسراء : كويس انك صاحبت واحد زي دة يصونك ويصون عيشك وملحك ويخاف عليك .. وخد بالك انت يبابا متروحش معاه الحاجات الي زي دي احنا مش مستغنيش هو وصحابه مع بعض براحتهم احنا عايزينك
يوسف : زي م صقر يعمل اي حاجة علشان صحابه انا اعمل اي حاجة علشان صقر .. ومتندمنيش اني قولتلك ومتقوليش لحد ولا حتي تجيبيه ف دماغك بينك وبين نفسك
اسراء : خلاص يعم ماشي
يوسف : (قام يستحمي وياكل)
اسراء : (ف نفسها : معقوله صقر يكون بيحب صحابه لدرجة انه يموت علشانهم ؟ اتنيلي م اخوكي بيحبه لدرجة انه راح معاه برضو ووقف ف ضهره ويموت علشانه .. بس برضو ايه دماغ صحبو دياب دة كان بيفكر ف ايه لما دخل نفسه ودخل صحابه معاه ف حوار زي دة.. ايه الناس الغريبة دي الي تحسهم ملهومش اهل ولا دنيا)
(حسين قاعد ف الشقة الي بيقعد فيها مع واحدة اسمها بطة)
(بطة اكبر مني ب سنه ف كلية تجارة حوالي ١٧٠ سانتي شعرها بُني فاتح وعينها عسلي وبشرتها بيضة وهي بطل بس شرموطة من الشراميط ف جسم روبي كدة)
حسين : عرفتي هتعملي ايه ؟
بطة : عرفت .. هدخل لصقر دة ويمين شمال واوقعو واجيبو ف مكان واصورو وهو معايا .. فين بقي المكان دة اولاً .. وانا اضمن منين انك متفشخنيش انا بعدين ب الفيديو دة الي وشي هيبقي فيه؟
حسين : يستي كسمك هعمل بيكي ايه انتي ولا اذلك بيه ليه انا هحط بلور ع وشك كل الي يهمني وشو هو يبقي باين انتي اعمل بيكي ايه م انا بنيكك من غير م اذلك يبطة انتي عبيطة ههه
بطة : يعم براحة متحسسنيش اني شرموطة الاه هههه .. فين بقي المكان ؟
حسين : هو عارف الشقة هنا فهنا مش هينفع .. البُرج الي اخر الشارع فيه شقة واحد صحبي فاضية هاخد منه المفتاح اقولو عايزو وانا هدخل احط الكاميرات كل الي عليكي انتي تخليه يقلع وينام معاكي ويبقي وشه منور كدة وباين
بطة : اعتبره حصل يبيبي
حسين : (ف نفسه : هجيبك تحت رجلي يصقر علشان مش انا الي تعمل فيا كدة وتخلي ابويا يمد ايده عليا ويهزقني زي العيل الصغير .. هفشخك انت واهلك بس استني)
((فلاش باك لما ابوه قاسم قاله روح ع البيت واستناني اجيلك وراح وراه البيت))
قاسم : حسيينن انت يحسسيينن يزفت
آمال : ف ايه يقاسم
(آمال مرات قاسم ام حسين ٤٢ سنه جسمها هو هو رانيا يوسف يطيز اكبر سيكا حوالي ١٧٣ سانتي شعرها بُني وبسرتها قمحي سيكا عينها بُني فاتح)
قاسم : فين الزفت ابنك ؟
حسين : (نزل من فوق) اديني يبابا
قاسم : (راح عليه ومسكه من لياقته) انت عيل خول ياد ولا دماغك فيها ايه مفكر ابوك رئيس الجمهورية يعني ولا ايهههه
آمال : حصل ايه يقاسم ف ايه
قاسم : (وهو لسه ماسكه) البيه الخول رايح يجيب واحد المركز عندي ويعمل عليه نمره والواد ناكني انا وهو ف افكارنا (بيكلم حسين) وطبعاً انت عملت كدة بسبب موضوع بنات من مواضيعك المعرصة انا عارف ومتأكد .. عيل غبي بتفكر ازاي عجبك الي حصل دة يبن الكللابب ؟
حسين : مين يعني صقر دة الي الدنيا إتخربت علشانه وانت ماسكني كدة !!
قاسم : (بيزقومن اللياقة وهو ماسكو) ياد لسه بتقاوح ؟ لسه بتقاوح ؟ مشوفتش الفريق محمود الي دخل عليك دخل عليك ازاي انت غبي ولا عبيط ولا ايه الواد عيلتو كلها ميري ومحبش ولا واحد من عيلتو يوم م جاب جابلك فريق .. انا كان ممكن اتحط انا وانت حالاً ف بوكس يعرص ومفيش حد يعرف يقول ل محمود بتعمل ايه ولا رايح فين كل دة علشان انت خول وماشي ورا البنات .. غور ف داهيه من قدامي غور .. اقسم ب**** م اعرف انك بتعُك ف حوار صقر دة تاني لاأبيدك من ع الارض ب ايدي (وسابو)
حسين : (طلع فوق .. ف نفسه : كسم صقر لكسم بيتو لكسم محمود وهاخد حقي يعني هاخدو مش عيل زي دة يكسرني)
آمال : هدي نفسك يقاسم الضغط يعلي عليك
قاسم : ابنك الخول هيجبلي الضغط والسكر وهيجيب اجلي ويطلعني ب فضيحة من شغلي ب الي بيعملو دة
آمال : ان شاء **** مفيش حاجة وحشة خير خير
(عندي انا ويوسف وعدنان ودياب ف ڤيلا احمد ف البدروم مع البيرت)
انا : عزيزي البيرت .. سوء حظك انني ع قيد الحياه
البيرت : (وشه مخطوف اني كدة كدة هقتله) انت لا تعرف ما الذي تفعله يصغير
انا : لا تخف لا تخف لن اقتلك هكذا بكل سهوله يجب ان اقتلك بطريقة تليق ب شخص قذر مثلك
البيرت : ماذا ستفعل ؟
انا : (شاورت ل راجل احمد)
الراجل : (جاب شخص ودخل بيه مكتف من ايده ورماه ع الارض)
البيرت : (وشه اتخطف اكتر واتخض واتعصب وناقص يعيط)
والجزء يخلص هنا واسيبكو لدماغكو برضو تعرفو مين الشخص دة ونتقابل الجزء الجاي وننجوي ??
الي إتوقع ان الشخص انجلينا فهي انجلينا صح ? طب إنجوي ??
الجزء التاسع :
الراجل : (جاب شخص ودخل بيه مكتف من ايده ورماه ع الارض)
البيرت : (بعصبيه وخوف) انننججلليينناا !!!!
(انجلينا ٢٥ سنه بيضة وملامحها جميلة وشعرها بُني فاتح وعينها عسلي فاتح حوالي ١٦٦ سانتي)
يوسف ودياب وعدنان : (مستغربين)
انجلينا : (بتعيط) ما الذي يحدث هنا يا البيرت !
البيرت : (بعصبيه) صقر صصققررر انجلينا ليس لها علاقة بالذي بيني وبينك
انا : (قربت عليه) كان هذا ف الماضي .. ف المره الاولي انا هددتك بها لكن انت ماذا فعلت ؟ عُدت واختطفت اصدقائي وجعلت مكان اتذكرك به ف جسدي .. هذه المره لن اهدد بها فقط عزيزي البيرت
البيرت : ما الذي ستفعله يصقر حسابك معي وليس معها
انا : سوف اجعلك تموت دون ان المسك حتي (بصيت ل راجل احمد وشاورتله تاني)
الراجل : (نادم لحد بره) تعالو
(دخل ٣ رجالة كل واحد عامل زي الدُولاب وداخلين ب البوكسرات بس)
يوسف ودياب وعدنان : (مستغربين فشخ من الي بيحصل والي هيحصل)
احمد : (واقف ساكت وعارف كل الي هيحصل من الاول)
يوسف : صقر انت هتعمل ايه ؟
دياب : صقر ايه دة ؟
عدنان : ناوي ع ايه !!
انجلينا : (اول م شافت كدة فضلت تعيط جامد) انقذني يا البيرت م الذي يحدث هنا من هؤلاء وما الذي سوف يفعله !!!
البيرت : (بعصبيه وخوف شديد) اقسم انني سأجعلك تندم ع يوم ولادتك
انا : قُل كلام يليق ب مكانك الان انت تحت اقدامي ولن اجعلك تخرج من هنا غير جثة .. (شاورت ل التلاته يشيلو انجلينا ويلطعو بيها بره وانت اكيد عارف السيناريو الي هيحصل ف انجلينا?)
الرجالة : (بيمسكوها وطالعين)
انجلينا : (منهاره من الي هيحصل) انقذني يا البيرت .. اتركوني ارجوكم اتركوني
البيرت : لاااا لااااا .. اقسم اني سأرسلكم للجحيم اقسم بذلك ااااههه
يوسف : صقر ايه الي دخل الستات ف الحوار دة وايه الي هتعملو دة ؟
عدنان : صقر إعقل احنا ملناش حساب مع البت دي حسابنا مع البيرت عايز تخلصه اهو قدامك إقتلو مش عايز خلاص هات اقتلو انا انما البت دي بره الليله والي ف دماغك دة مش هيحصل وانا اول الي هيقفلك يصقر
انا : طب تعالو (وطلعت من الاوضة ويوسف وعدنان ودياب واحمد ورايا ورايح ع الاوضة الي فيها انجلينا والرجالة ودخلنا)
الرجالة : (كانو لابسين وفاكين انجلينا ومقعدينها ع كرسي وبتعيط)
يوسف وعدنان ودياب : (مذهولين مش فاهمين اي حاجة زيك كدة يصحبي ?)
احمد : (عارف كل حاجة مفيش منه رد فعل)
دياب : انا مش فاهم انت عايز ايه دلوقت برضو
يوسف : ولا انا فاهم اي حاجة
انا : انت وهو طياز عليا الحلال .. جه ف دماغكم اني هخليهم يغتصبوها ههههههههههه .. هموت م الضحك ههههههههههه
عدنان : خلص يعمي وإحكي فهمنا
انا : ههههههه هفهمك يحبيب قلبي
((فلاش باك))
(قاعد انا واحمد عنده ف الڤيلا)
احمد : الن تري البيرت ؟
انا : لا مش دلوقت .. عايزك ف حاجة مهمه دلوقت
احمد : ماذا
انا : عرفت مكان انجلينا مش كدة ؟
احمد : اجل
انا : كويس فشخ يبقي تجيبها
احمد : حسناً ماذا ستفعل بها ؟
انا : يعم اختها وانت ساكت
احمد : في كل الحالات سوف انفذ كلامك .. لكن
انا : لكن ايه
احمد : يجب ان تعرف ان انجلينا لا تعرف حقيقة البيرت .. هي تحبه ع اساس انه رجل اعمال عادي لا تعرف حقيقته ولا اي شئ عن عمله وهو يُخفي عنها هذا تماماً
انا : يعني بتقولي مأذيهاش علشان هي طيبة وغلبانة وبريئه ومتعرفش حاجة ومضحوك عليها بس بتقولهالي بطريقة غير مباشره هههه .. ماشي انا كدة كدة مش ناوي ءاذيها
احمد : لدي فضول اعرف ما الذي ستفعله
انا : دة انت زنان يخواجه ههه .. هقولك .. انا هجيبها علشان احرق ددمم البيرت واخليه يموت نفسه ب نفسه .. هجيبها قدامه وهيدخل علينا ٣ رجالة من عندك ب الهدوم الداخلية هيجي ف دماغه اني هخليهم يغتصبوها هو عروقه هتقف والدم ينشف فجسمه ويمتعنا بصوت صياحو
احمد : وهل ستجعل الرجال يغتصبونها؟
انا : لا هيشيلوها قدامه ف يطلعو بيها ع اوضة تاني اكنهم رايحين يغتصبوها وهم ولا هيغتصبوها ولا بتاع بس هي كارت علشان اخلي البيرت يحرق نفسه بنفسه
احمد : حسناً فهمتك
((عودة م الفلاش باك))
انا : وبس يعمي انت وهو ادي انجلينا قدامكو مفهاش حاجة
عدنان : ايوه كدة انا قولت ان دماغك خِربت
انا : هههه عيب عليك
دياب : وهتعمل معاها ايه دي
انا : ولا حاجة هعرفها طبيعة شغل الشخص المتخلف الي بتحبه وحقيقتو واسيبها تمشي وبراحتها طلعت ف وشنا تاني ب شر يبقي حكمت ع نفسها طلعت ب خير او مطلعتش الاتنين واحد
يوسف : كلام مش وحش
انا : (بقرب منها وقعدت ف وشها)
انجلينا : ارجوك لا تؤذيني
انا : (بديلها مناديل) لا تخافي .. لن المس منك شعره .. سوف ارفع الستاره التي كانت ع عينيك (شغلت اللاب وفرجتها كذا حاجة من مصايب البيرت)
انجلينا : (ف دهشة وعياط) مستحيل ! هذا البيرت يقوم بهذه الاشياء !
انا : اعرف انه قد خدعك ويبين امامك انه رجل اعمال طيب ولكن هذه حقيقته
انجلينا : شكراً لانك كشفته لي .. لقد اعطيته الكثير من الحب الذي لا يستحقه .. شكراً لك ما اسمك ؟
انا : صقر
انجلينا : شكراً لك يصقر شكراً لك
انا : انا همشي يخواجه انا والشباب وانت ابقي اتعامل مع دي شوف هترجعها ولا هي عايزه تروح فين وسيب البيرت كدة لحد بكره خلي دماغه تودي وتجيب
احمد : حسناً يصقر
انا : يلا يشباب
(روحنا وعدي كام يوم وعلياء جت سلمت ع ابويا وامي وبتاع والبيرت كان قاعد كل يوم ف فكرة اني اغتصبت انجلينا وكان خلاص بيتجنن من فكرة اني خليتهم يغتصبو عشيقتو لحد م قولت ل احمد يقتله وقتله وكوكي مش بكلمها بكلم ماجي ع الواتس ورباب بتسأل من وقت ل التاني ومفيش جديد عملته ف موضوع حازم ومفيش جديد ف موضوع حسين وف مرة كنت نايم وصحيت ع رنة رقم غريب)
انا : الو
الرقم : (صوت بت) صقر معايا ؟
انا : صقر معاك انت مين ؟
الرقم : مش مهم .. المهم بطل تقابل بنات وتحضن وتبوس والحاجات دي وإتقي **** ومتقولش انا مبقابلش (وقفلت)
انا : (ف نفسي : كسم البضان ع الصبح منعرفش ننام زي باقي البني آدمين كسم كل الحريم ف الارض) (رنيت ع دياب) فينك
دياب : ف البيت ليه ؟
انا : طب خليك علشان خمسة وجايلك
دياب : ف حاجة ولا ايه
انا : لما اجي هلاغيك سلام
دياب : سلام
(قومت لبست ونزلت روحت لدياب)
دياب : ف ايه يعمي جاي وضارب 111 ليه
انا : لابك الجميل وخذ الرقم دة شوفلي مين (اديتو الرقم)
دياب : (فتح اللاب وبدأ يشتغل)
انا : (دماغي بتودي وتجيب مش ف فكرة انها عارفة اني بقابل بنات كسمها انا حر والي ليه عندي حاجة يجي ياخدها الفكرة انها هتروح تقول انا كلمته وقولتله وقفلت ف وشه ومش عارفه ايه وتروح بقي تعمل انها عارفة عني كل حاجة واكيد يصحبي انت عارف الصنف دة وهي هتطلع شرموطة شمتانه علشان متخيله انها عرفت عني حاجة ممكن تدايني بيها بت العبيطة .. قعدت شوية بعدين طلعت الموبايل فضلت اقلب ع الانستا والفيس شويه لحد م دياب خلص)
دياب : بص الخط مش متسجل ب اسم حد .. خط من الخطوط الي هي بتتجاب من الشارع ب ٥٠ جنية دي
انا : ايوه انا مالي ومال مسجل ب ايه انا عايز اشوف الحاجات الي ع الموبايل الي فيه الخط
دياب : م هي دي المشكلة
انا : ايه ؟
دياب : الخط دلوقت مش ف موبايل ولا اي حاجة
انا : ازاي يعني
دياب : انت الرقم دة رن عليك يعني ؟
انا : اه
دياب : يبقي هو رن وعارف انك ممكن توصله فشال الخط من الموبايل ومش بعيد يكون كسره
انا : طب والحل دلوقت ؟
دياب : تاخد المكان الي كان مفتوح فيه الخط اخر مره ؟
انا : هات يعم اومال ساكت ليه
دياب : (عطاني عنوان)
انا : يلا علشان نروح العنوان بقي
دياب : م تفهمني ماله الرقم دة ومالك ؟
انا : (حكتله الي حصل)
دياب : يخي الناس بت متناكة فشخ متعرفش تقعد ف حالها كل م تلاقي نفسها فاضية تقوم تحكها .. يلا يعم
(نزلنا وروحنا العنوان ب الظبط كان بيت بس معرفش بتاع مين فتحت الموبايل وسألت كذا واحدة ع مين الي ساكنه ف العنوان دة من البنات الي يعرفوها بالتحديد البيت دة وصورته وبعتهولهم لحد م عرفت انه بيت واحدة اسمها بسمله دُفعتي بس انا معرفهاش وخدت رقمها من واحدة ورنيت عليها وانا قاعد كل دة انا ودياب ف العربية قدام بيتها)
(بسمله عينها بُني بشرتها قمحي سيكا حوالي ١٦٨ ملامحها حلوه ف جسم اسماء جلال كدة)
انا : الو
بسمله : ايوه
انا : تاني مره مترنيش عليا وتقفلي وشغل العيال دة .. لو منك حاجة إعمليها ولا معاكي حاجة عليا طلعيها انما تتكلمي وتقولي عليا كلام انتي متعرفيش اصلو ولا معاكي حاجة تثبتو فأنا هزعلك .. انا كنت ناوي اخبط وادخل ل راجل بيتكم اقوله بس قولت ملهاش لازمة اقولك من بره بره علشان تلميها والمره الجاية اقول ل راجل بيتكم بس شدي حيلك انتي ومتسكتيش وإتكلمي عليا ف حاجة تاني .. معاكي صقر سليم .. لو مش مصدقة اني تحت بيتكم بصي م البلاكونه هتلاقي بي إم بتمشي من الركنيه يلا وقتك خلص سلام (وقفلت ف وشها من غير م اخليها تنطق كلمة)
بسمله : (بصت م البلاكونه لقيت العربيه بتتحرك وانا مطلع ايدي من الشُباك لفوق بعملها لايك) (ف نفسها : يلهوي عرف ازاي دة لو قال ل بابا بابا هيموتني اعمل ايه .. اقول ل بابا انا احسن هو يقوله ؟ .. انا هقول ل بابا انه رن عليا وقالي كدة وانامعرفوش اساساً) (وقامت تقول ل ابوها)
بسملة : بابا
ابوها : ايوه يبسمة
بسملة : ف موضوع حصل معايا كدة وعايزة اقولك عليه مينفعش اخبيه
ابوها : (قِلق) ف ايه يبسمة ؟
بسملة : هقولك (حكتله اني كلمتها وقولتلها الي قولته وطبعاً مقالتش انها رنت عليا ولا بتاع وانها متعرفنيش وطلعت نفسها بريئه عفيفة) بس دة الي حصل
ابوها : ازاي يعني واحد يكلمك كدة .. مين هو الواد دة
بسملة : انا معرفوش اصلاً
ابوها : وجاب رقمك منين
بسملة : مش عارفة
ابوها : هاتي رقمه وانا هتصرف معاه
بسملة : (عطته رقمي)
ابوها : خلاص روحي انتي وخدي بالك من نفسك واي حاجة زي كدة تقوليلي عليها ع طول
بسملة : **** يخليك ليا يبابا (ومشيت حاسه ب نصر عليا) (ف نفسها : وريني بقي هتعمل ايه يصقر)
(عندي انا كنت خليت دياب يودينا الكافيه الي بنقعد فيه وملقناش حد من صحابنا هناك خدنا قعدتنا ولعبنا دومنه بعدين مسكت الموبايل وقولت هرد ع كوكي وفتحت الواتس)
كوكي : (باعته مسدجات كتير)
انا : ف ايه ؟
كوكي : مش بترد عليا ليه ؟
انا : مشوفتش المسدجات
كوكي : يعني شوفت مسدجات ماجي ومشوفتش مسدجاتي !
انا : (ف نفسي : ااه انتو بتتشرمطو عليا بجد ومخليه بنتك تكلمني وانتي عارفه) اه عادي
كوكي : طيب .. عامل ايه
انا : كويس
كوكي : هتفضل قافش كدة ؟
انا : مين قال اني قافش ؟
كوكي : طريقتك وغيابك كل الفتره دي يصقر متستعبطش
انا : انتي عايزه ايه دلوقت يعني ؟
كوكي : (بعتت ريكورد بتعيط فيه) مش عايزه حاجة عايزه اعتذرلك عن الي حصل مني وانا مكنتش اقصد كدة و****
انا : خلاص اعتذارك وصل مفيش حاجة تستاهل
كوكي : صافي لبن يعني ؟
انا : صافي لبن
كوكي : طيب يعني لو قولتلك عزماك عندنا بالليل هتيجي ؟
انا : لا مش فاضي
كوكي : برضو ؟ خلاص اعتذرتلك
انا : م انا مقولتش حاجة انا قولت مفيش حاجة واعتذارك مقبول بس انا الي مش فاضي
كوكي : طيب يسيدي فاضي امتي واحنا تحت امرك
انا : (ف نفسي : هنيكك متقلقيش بس إهدي) مش عارف
كوكي : بص بتقول ايه وتقولي مفيش حاجة
انا : ايه بقول ايه ؟
كوكي : مش بتقول حاجة يصقر .. حاول تفضي انهاردة طيب ????
انا : طيب خلاص بكره بعد العشا
كوكي : بجد
انا : خلاص قولت جاي
كوكي : تمام مستنياك (ف نفسها : اخيراً يخربيت امك)
(قعدنا شويه انا ودياب وجه وعدنان ويوسف وخالد وسيف وقولتلهم انا ماشي عندي مشوار ومشيت وسبتهم هم قعدو وروحت البيت غيرت لبست سويت بانتِس زيتي غامق وتيشيرت اصفر وكوتش اسود وحطيت البرفان بتاعي ونزلت روحت لكوكي وخبطت وفتحت وشوفت قدامي جَمل واقف لابسة هوت شورت جينز وتيشيرت كات اسود حطاه جوا الهوت شورت وقاصةشعرها)
كوكي : اخيراً .. ادخل
انا : (إبتسمت وسلمت عليها دخلت قلعت الكوتش ودخلتي ع السُفره وكانت ماجي مش موجودة زي اخر مرة بس مسألتش اكلت وغسلت ايدي وقعدت وجابتلي عصير وشربت والكلام راح وجه بس منشف معاها ف الكلام شويه)
كوكي : يعني بتاخد بالك من مسدجات ماجي ومسدجاتي بتجيلك ع موبايل تاني ؟ سبحانه ههه
انا : اهو شوفتي الدنيا بقي
كوكي : غريبه الدنيا بس جميلة
انا : (انا ف حالة هيجان من اول م دخلت وخلاص كسمها ف طيرها هنيكها دلوقت .. روحت مقرب منها وحاطط عيني ف عينها وبتكلم بهدوء واحنا جنب بعض قاعدين) اه كنت بشوف مسدجاتك وبنفضلك بمزاجي
كوكي : (إرتبكت كدة) ط ط طيب الي يريحك
انا : (روحت حاطط ايدي ع رقبتها مسكتها منها) م هو الي يريحني اومال الي يريحك انتي يلبوتي ؟
كوكي : (سخنت وهيجانها بان ف ملامحها) ل ل لا
انا : (ضربتها قلم ورجعت مسكتها من رقبتها تاني ومسكت ف شفايفها قعدت امص فيهم وهي سابت نفسها خالص وبقت تبوس وتفتح بوقها وتدخل لسانها جوا بوقي) اااااااااااااااااامممممممممممممووووووووووااااااااهههههحح اااااممممااااامممممم
كوكي : مممممم مممممممممم اااااممممموووواااههه ممممممم (ورايحة تحط ايدها ع كسها من ع الهدوم)
انا : (ضربتها ع قلم تاني وشها) شيلي ايدك انا قولتلك إدعكي؟
كوكي : (شالت ايدها وبتبصلي ب استعطاف وهيجان)
انا : (ضربتها قلم) انا قولتلك إدعكي ؟
كوكي : (ايدي بتعلم ع وشها مع انها مش بيضة فشخ وشكلها يهيج فشخ) ل ل لا
انا : (مسكت ايدها وحطيتها ع بتاعي وقعدت ابوس ف رقبتها وروحت مرة واحدة قاطعلها التيشيرت ظهرلي بزازها بالبرا الاسود الي لابساه من تحت)
كوكي : (إتخضت) صقرر
انا : (مسكت ف بزازها من ع البرا وقعدت افعص وادهم فيهم وانا باصص ف عينها) ايه يشرموطة صقر ؟
كوكي : اااهه
انا : (لاحظت انها بتهيج من الي بيسيطر عليها او يشتمها كل م اشتمها تتآوه كدة بهيجان اكنها بتقول ايوه انا شرموطة انا لبوه .. مكمل دعك ف بزازها من ع البرا) انتي شرموطة يكوكي ؟
كوكي : (بتتآوه مبتردش)
انا : (ضربتها ع بزازها وباصصلها ف عينها وهي بتغيب وتغمض) انتي شرموطة يكوكي ؟
كوكي : ااهه ااه اي ايوه انا ش شر شرموطتك يصقر
انا : (فكيت البرا من ورا قلعتهولها ورميته وقعدت العصف بزازها وانا ببدل بمص شفايفها ورقبتها وبعدين نزلت ع بزازها قعدت امص فيهم وبدأت ب الشمال فضلت اشد حلماتها بشفايفي واشفطهم لجوا والف لساني حواليهم وادوس عليهم ب سناني وماسك ف البِز التاني ب ايدي بضربه وبفعص فيه وبشد ف حلمته ب صوباعي وقاعد ابدل بين البِز دة ودة)
كوكي : (عماله تُفرك وهي قاعدة وتتلوي) اااهه براحة اي اي يصقر اااهه براحه حلماتي اااهه
انا : (بلعب بالكلام) فين ماجي ؟ (وبلعب ب ايدي الاتنين ف حلماتها الاتنين)
كوكي : ااهه اااه نِزلت من شوية
انا : (بدوس ع حلماتها جامد) نِزلت ولا انتي الي نزلتيها يهايجة يلبوه ؟
كوكي : ااهه اااههه انا نزلتها علشان انا هايجة (وقالت كدة وانا عمال العب ف حلماتها وببص لقيت الهوت شورت إتبل مكان كسها وجابتهم) ااهههه
انا : (قومت وقفت ف وشها قلعتها الهوت شورت لقيتها من غير اندر ضربتها ع كسها) مش لابسه ليه اندر يمتناكة
كوكي : اااهه علشانك يصقر .. علشان احس اني شرموطة مع واحد من غير اندر وتفشخني
انا : (رفعت رجلها ع كتفي ع الكنبة وقعدت ع رُكبي) انا هحسسك انك اقل من الشرموطة يكوكي مش الشرموطة بس (ونزلت بلساني ع كسها قعدت امص فيه وادخل لساني جواه وادعكو من فوق ب ايدي وانا بمصه)
كوكي : (بتتلوي وتُفرك تحت لساني) ااهه اااهه كمان يصقر كمان قطعه بلسانك ااهه
انا : (قعدت امص واشد شفايف كسها بشفايفي وادوس عليهم ب سناني وب ايدي التاني بدخل منها صوباع ف طيزها وانا بمص كسها وبدعكو)
كوكي : (اتفضت اول م دخلت راس صوباعي ف طيزها) ااهه لا بلاش من ورا انا ملمستهاش هتفشخ ااهه براحة بلاش والنبيااهه
انا : (ولا ف دماغي كلامها وبدوس ع صوباعي وبدخله لجوا اكتر وشغال لحس ومص ف كسها)
كوكي : (بتترعش) ااهه لا علشان خاطري ااهه (ومدت ايدها من ورا حطتها ع ايدي الي بدخلها ف طيزها وبتزُق ايدي لبره علشان اطلعه)
انا : (وقفت قدامها وانا مميل وصوباعي ف طيزها نصه وروحت مدخل باقيه جواها مره واحدة ولطشتها قلم ب وش ايدي والتاني ب ضهر ايدي) شيلي ايدك يمعرصة انا قولتلك هحسسك انك اقل من الشرموطة وهلعب بيكي من غير م اخد رأيك ف الي هعمله فيكي يمتناكة
كوكي : (صرخت صرخة لولا الشقة واسعة شوية كان زمان الشارع سمعها وإترعشت بسيط) ااااههه مش قادرة طلعه انا مش باجي جنبها دي علشان خاطري طلعة وبراحة عليها والنبي اااهه
انا : (فضلت ادوس عليه لجوا وهي تتآوه واحركه جوا خرمها وروحت مطلعه مره واحدة وصدقني الحركه دي توجعها وترعشها اكتر من انك تدخله مره واحدة اول م طلعته حطيت ايدي ع بوقها علشان عارف الصرخة الي جاية ولقيت جسمها كله بيترعش وبتنزلهم فضلت حاطط ايدي ع بوقها كام ثانية كدة لحد م نزلتهم وجسمها هدي وشيلت ايدي) يهايجة يوسخة
كوكي : (مرميه ع الكنبة نصها ع الارض) اااهه مش قادرهه
انا : (وقفت قدامها وشديتها من شعرها وهي ع رُكبها خليت وشها قصاد زبي)
كوكي : (لقيتها بتميل ع رجلي وبتبوسها وبتمصها)
انا : (إبتسمت) حلو فشخ م التايب الي بحبه دة يقطة .. إطلعي نزلي البنطلون وطلعيه يلبوتي يلا
كوكي : (بصالي بملامح كلها هيجان) حاضر (ونزلت البنطلون وراح زبي خابط ف وشها اول م طلع) اووفف (مسكته ب ايدها وقعدت تدلك فيه وتلعب فيه)
انا : (قلعت التيشيرت ورميته جنبي وروحت ماسكها من شعرها ودخلت زبي ف بوقها وكنت بدخله كله جوا بوقها واخرجه امسحه ف وشها واخبط بيه ع وشها او الطشها قلم وادخله تاني لحد م خليتها غرقته وكنت بمسحه ف وشها)
كوكي : اااااغغغغغغ اامممممم ممممممم غغغغغغغ براحة غغغغغغغغ
انا : (بعدين سبتها تمص هي وكانت بتمص حلو فشخ سنانها ملمستش زبي ولا مره)
كوكي : (فضلت ماسكاه بتدلك فيه وتدعكه وتدخله كله هي جوا بوقها للاخر وتلعب بلسانها عليه وهو جوا بوقها وتخرجو تتف عليه وتدلكه ب ايدها وفضلت تمص فيه)
انا : (روحت مخرجو وضربتها قلمين ع وشها ونيمتها ع ضهرها وقلعت البنطلون والبوكسر خالص وتفيت ع كسها وروحت رازع زبي جوا كسها شهقت بصوت عالي وسبته جواها وانا نايم عليها بمص ف شفايفها واقفش ف بزازها وحلماتها) امممووواااههمممم امممم ممممموووااهه كسك سخن فشخ يمتناكة
كوكي : اااهه ااااهههه افشخه يصقر افشخه
انا : (بدأت احركه وقعدت ارزع فيها جامد وهي تتآوه ومكنش كسها واسع زي م انا متخيل وحسيت اني هجيبهم من صوتها ومن غرقان كسها وانا اول مرة انيك كس اساساً روحت مطلعه وحاططها وضع الدوجي ودخلته فيها ومديت رجلي حطيتها جنب بوقها وقعدت تلحس فيها) الحسي يمعرصة يكلبة يرخيصة
كوكي : اااهه افشخني يصقر انا شرموطتك انا ارخص من كدة ااااهه اااههه كسي هايج فشخ اااهه
انا : (وانا برزع فيها خرمها قدامي بينبض روحت مدخل فيه صوباعي مره واحدة ولازق ف كسها بزبي وساندها ب ايدي التانية علشان متجريش لقدام)
كوكي : (إتنفضت وحاولت تطلع لقدام) ااهه لا اااه لا يصقر بلاش من هنا لا اااههه
انا : (ولا ف دماغي كلامها وروحت تفيت ع خرمها ومدخل طرف صوباعي التاني وبدوس عليه لجوا علشان هدخل الاتنين)
كوكي : اااااههه لا لا اااااههه مش هقدر بأمانه مش هقدر ااااههه
انا : (ضربتها ع طيزها) شششششش (وفضلت ادخله لحد م دخلت الاتنين ومحركتهومش سبتهم)
كوكي : ااااااااههههه حرام عليك مش قادرههه
انا : (سبت صوابعي جواها وكملت نيك ف كسها) مصي رجلي يكسمك (وضربتها ع طيزها)
كوكي : اااهه اااه حاضر (بتمص رجلي وتتآوه وصوت اهاتها جامد فشخ) ههجييبب ههججييبب
انا : (كنت خلاص قربت انا كمان سرعت النيك ف كسها فشخ وروحت مرة واحدة مطلع زبي من كسها وايدي من طيزها راحت اترمت ع الارض تترعش وجبتها ع جسمها وهي مرميه وقالعة كل حاجة م عدا التيشيرت وهو مقطوع) اااههه
كوكي : (فضلت تترعش كام ثانيه وجابتهم واترمت ع الارض متحركتش)
انا : (بتاعي نام ولبست البوكسر وقعدت ع الكنبة فضلت اتفرج عليها شويه)
كوكي : (بعد شوية جمعت نفسها وقامت قعدت ف جنبي ودخلت ف حضني) لسه زعلان مني ؟
انا : حد يزعل من لبوتو برضو ؟
كوكي : (إتكسفت هي خلاص فاقت دلوقت) إحم
انا : هههه ومالو .. بس بجد ايه الفيضان والهيجان دة
كوكي : واحدة جوزها ميت من امتي ومفيش حتي نص راجل قرب منها هيبقي حالها ايه يعني ههه
انا : عايزه تفهميني اني اول واحد بعد جوزك ؟
كوكي : (ملامح الزعل بانت ع وشها) صقر انا مش شرموطة من الشارع انت بجد اول واحد ومعرفش عملت كدة معاك ليه بس عملت .. اه عجبتني زيك زي ناس كتير بشوفها بتعجبني بس معملتش اي حاجة مع اي حد ولا كان ف خيالي اني اعمل كدة انا مش زي م انت باصصلي (وعينها هتدمع وقامت وودت وشها الناحية التانية)
انا : (ف نفسي : كسمك عكيت الدنيا) روحت لفيت وشها ناحيتي وبوستها ع راسها وقولتلها مقصدش متزعليش وخدتها فحضني
كوكي : (دخلت ف حضني وساكته)
انا : (ضربتها ع طيرها) م قولت مقصدش الاه
كوكي : (ضحكت) بس يحيوان
انا : (مسكتها من رقبتها) حيوان !
كوكي : بس وحياة امك بخاف من البصة دي ومفييش حيل تاني علشان هديتني هههه
انا : ههههه طب يلا علشان امشي (وبوستها من شفايفها)
ماجي : (بصدمه) ماما !!!!!!!
انا وكوكي : (إتخضينا من وجودها ومفيش رد)
ماجي : ماما بتعملي ايهههه !
كوكي : ماجي انتي فاهمه غلط
ماجي : غلط ايه انا وانتي ف حضنو عريانين يماما ! (وبتعيط)
انا : (دياب رن وكنسلت وانا ساكت بس معنديش كلام اقوله)
ماجي : هتفهميني ايه وانا شيفاكي بعيني يماما هتفهميني ايه ؟
انا : (تليفوني رن تاني كل م اكنسل يرن روحت رادد) ف ايه يدياب
دياب : (بلهجة غريبة) انت فين يصقر مش بترد ليه؟
انا : ف ايه يعني ؟؟
دياب : ف مصيبه يصقر تعال كسم الكافيه وخلص (وقفل)
انا : (مش فاهم اي حاجة سبت ماجي وامها وقومت وبلبس)
ماجي : رد عليا ي استاذ فهمني ايه الي بتعمله دة
انا : (شايط ومش مركز من الي قاله دياب وقفل ف وشي روحت قربت من ماجي وعيني بطُق شرار)
كوكي : (بخضه) صقر
انا : (ف وش ماجي) عايزه ايه افهمك ايه الي شوفتيه صح حِلي عن دماغي انا مش ناقصك العملية مغمقة لوحدها ومتعليش صوتك عليا بعد كدة فاهمه ؟ (وانا عيني ف عينها)
ماجي : (لقيتها كَشِت ومردتش)
انا : جدعة اقعدي بقي ع جنب وامك عندك اهي لما افضي واشوف ف ايه هبقي اكلمك واسمع منك
(وكملت لبس ومشيت وانا فدماغي ميت حاجة وحاجة هعمل ايه مع ماجي وماجي هتتصرف ازاي وف ايه عند دياب وخصوصاً انه قفل ف وشي ودماغي بتودي وتجيب وانا ماشي وماشي ف الطريق لقيت رقم بيرن عليا)
انا : مين ؟
الرقم : معاك مصطفي عبدالرحمن البارودي
انا : ايوه مين برضو
الرقم : ابو بسملة معاك
انا : (ف نفسي : كسمك مش وقتك انت دة) ايوه معاك
مصطفي : انت كلمت بتي ؟
انا : ايوه
مصطفي : وبتقولي ايوه ! واد مين انت ولا من بيت مين ولا ابوك شغال ايه ؟
انا : صلِ ف قلبك واهدي ع روحك معاك صقر سليم ابو العز ابويا دكتور ف الجامعة عايز ايه انت دلوقت ؟
مصطفي : انت فين ؟
انا : انت الي فين واجيلك متتعبش نفسك
مصطفي : انا ف *****
انا : مكانك وانا جايلك سلام (وقفلت ورنيت ع يوسف) ايه ي يوسف ف ايه عندك مع دياب ؟
يوسف : يسطا عدنان اتخانق مع خالد وعدنان كسر نص الكافيه ع يوسف تقريباً وصابر الا ب الدين يعمل محضر ف عدنان وخالد متشال من تحت ايد عدنان ب العافية فتعال وخلص
انا : كسم دة حوار .. يوسف اديني صابر
يوسف : خد يصابر صقر
صابر : لا مهاخدش حد انا عايز حق كل دة
انا : افتح الاسبيكر ي يوسف
يوسف : (فتحه) تمام مفتوح
انا : (بزعق) هوووي صصااابر إعقل كدة بدال م يكسرلك باقي المحل .. فلوسك هتاخدها وانت وقف ولا محضر ولا بتاع عايز تعمل محضر وهتطلع منه من غير حاجة وهتطلع متهان وباقي المحل هيتكسر ع دماغك انت حر عايز تاخد فلوسك دياب جنبك يهديك الي انت عايزه دة الي ليك عندنا غير كدة متتكلمش ولا تزعق ولا تعلي صوتك .. هات دياب ي يوسف
دياب : (قفل الاسبيكر) ايه يصقر انت مجتش ليه برضو ؟
انا : إسمع انا عند حوار دلوقت تبع بت الشرموطة الحوار الي كنا بنشوفه انا وانت ف النهار .. ادفع ل صابر الي عايزه وخلص الحوار دة وانا هروح اشوف ابو البت وتجيلي انت وعدنان ويوسف ع المكان الي هبقي فيه انا وهو ف شارع ال ***** من غير نقاش كتير واديني يوسف يلا
يوسف : معاك
انا : خلي سيف ياخد خالد ع المستشفي علشان لو فيه حاجة وتعال انت وعدنان مع دياب
يوسف : اجي فين
انا : انجز ودياب هيفهمك كدة كدة يلا سلام (وقفلت)
(روحت عند الشارع الي قال عليه ولقيت واحد عامل زي الدولاب لابس جلابيه راجل بتاع ٤٥ سنة طويل وعريض وقمحي سيكا وشعره اسود ومعاه اتنين تاني رنيت ع الرقم لقيته بيرن عنده روحت مقرب منه)
انا : صقر قدامك
مصطفي : (طلع مسدس من جنب الجلابيه وحطه ف وشي) وليك عين تيجي لحد عندي !
انا : (اتخضيت وخوفت بس مبينتش) وليا عين اروح لحد بيتكم طول م انا ع حق
مصطفي : ع حق كيف يعني وانت مكلم البت وبتقولها كدة وهي متعرفكش اساساً
انا : شيل البتاع الي ف ايدك وانا اقولك ع حق كيف
مصطفي : انت تتكلم بس وانا سامعك يروح امك
انا : مالك ومال امي بس انا امي يمكن ارجل منك
مصطفي : (ضربني بصهر المسدس ع وشي) طب كسمك
انا : الي ف ايدك دة لو مطلعش منه طلقة جابت اجلي صدقني انا الي هجيب اجلك انت والشرموطة بتك
مصطفي : (ضربني تاني بضهر المسدس بوقي جاب ددمم) طب وحياة امك لااروحك ل امك متكتف
انا : ومالو (وروحت خابط ايده بسرعه وقعت منه المسدس وإستلقيتو ع ايدي التانية وحطيته ف دماغو)
الاتنين الي معاه : (طلعو مسدسات حطوها ف وشي)
والجزء هنا يخلص والجزء دة ف سكس علشان الناس الي نسيت انها قصة جنسية ? ونتقابل الجزء الجاي ??
الرجالة الرايقة عاملين ايه ?? معلش ع التأخير دة كله جت النتيجة وبعدها عكعكت التقديمات ف الكُليات وبعدها كتبت الجزء بس قعدت تقريباً اسبوعين او اكتر كل م ادخل ع الموقع ملاقيهوش شغال مش عارف ايه اتبضنت لحد م فتحته امبارح لقيته الي حداً ما بيفتح وبس قولت انزل الجزء .. م علينا هننجوي مع بعض ??
الجزء العاشر والأخير :
مصطفي : (ضربني تاني بضهر المسدس بوقي جاب ددمم) طب وحياة امك لااروحك ل امك متكتف
انا : ومالو (وروحت خابط ايده بسرعه وقعت منه المسدس وإستلقيتو ع ايدي التانية وحطيته ف دماغو)
الاتنين الي معاه : (طلعو مسدسات حطوها ف وشي)
انا : لا ع مهلكو وحدة وحدة كدة بدال م ايدي تيجي ب الغلط الراجل يروح منكو (بكلم مصطفي) قولهم يسيبو الي ف ايدهم
مصطفي : بتحلم يعين امك
انا : حلو (ضربت طلقة جنب ودنه ورجعت حطيت المسدس ف دماغه)
مصطفي : ااااهه يبن الغبي
انا : هيسيبو الي ف ايدهم ولا احقق الحلم ؟
مصطفي : اسمعو الكلام اسمعو الكلام
هم : (شالو المسدسات)
(عند دياب وعدنان ويوسف)
يوسف : مالو صقر يدياب
دياب : معرفش هو قالي تعالالي شارع ال ***** ومتتناقش
عدنان : شكل ف مصيبة
يوسف : خير
(عند حسين مع اتنين مأجرهم)
حسين : زي م قولتلكو تمشو وراه واول فرصة تخلصو منه وتاخدو باقي فلوسكو
هم : تمام يحسين بيه
حسين : خدو بالكو لو معرفتوش ودخلتوني انا ف سين وجيم معاه او مع الحكومة انا هنكر اني اعرفكو اساساً واظن ان اي حد هيصدق ابن قاسم بيه مش هيصدقكو
واحد منهم : لزومو ايه الكلام دة بس يحسين بيه
حسين : انا بحذركو علشان تنفذو كويس وتحطو الكلام ف دماغكو
واحد منهم : متقلقش يباشا اعتبر الموضوع خلصان قولهم ينصبو الجنازه
حسين : هنشوف
(عندي انا)
انا : ها قولي عايز ايه بقي انا جتلك زي الرجالة اهو
مصطفي : مالك ومال بتي ؟
انا : انا مجتش جنبها ولا اعرفها ولا اسمع عنها ف طبق اليوم حتي هي الي اتصلت بيا الصبح ترازي فيا
مصطفي : هي متعرفكش اساساً يروح امك علشان تتصل بيك ترازيك
انا : (خبطه ب ضهر المسدس ف مناخيره) خليك محترم بقي وشوف مين الي ماسك السلاح ع التاني .. وبتك اتصلت ورازتني وانا عرفت ان هي الي اتصلت وقولتلها المره الجاية هقول لابوكي ومن خوفها اني اقولك قامت هي الي قالتلك الاول علشان تصدقها قبل م اقولك عايز تصدق صدق مش عايز تصدق انزل اشرب من الميه البحر دي انت حر
(لقيت عدنان ويوسف ودياب وصلو)
دياب : ف ايه يصقر
عدنان : مين دول ؟
يوسف : نزل الي ف ايدك يصقر مش لعبة هي
انا : عدنان خد المسدسات من دول وارميهم ف الميه
عدنان : (عمل الي قولتله عليه)
انا : انا خلصت كلامي ولو بكدب مش هجيلك لحد عندك واقف قدامك بكل الثقة دي وليك حرية التصديق تصدق او لا سلام(وبلف امشي) (بكلم صحابي) يلا يرجالة
مصطفي : ماشي هنتقابل تاني يصقر
انا : خلصانه بالمره اديك المسدس بتاعك المره الجايه (ومشينا)
عدنان : ايه الحوار
انا : (حكيت الحوار)
يوسف : ناصحة بسملة قالت ل ابوها احسن انت الي تقوله
انا : يراجل كسمها لكسم ابوها
دياب : خد بالك الحوار دة ممكن يكبر
انا : يكبر ولا يصغر كسمهم كدة كدة خلصنا الثانوية وفضينا
يوسف : بمناسبة الثانوية النتيجة بتاعتنا بعد بكره يحبيب قلبي
انا : كسم البضان يجدع .. دياب انت نتيجتك معانا بكره برضو ؟
دياب : ايوه
انا : اه .. المهم ايه الحوار يعدنان مع خالد ؟
عدنان : يعم دة عيل ابن معرصة اساساً مش فاهم عرفتو منين دة انت
يوسف : يعم صقر خالد غلطان عمال يرمي ع عدنان بالكلام قاعد ب غِل ويقول ناس لا شكلنا ولا شبهنا قاعدة معانا يعم يوسف ومش عارف ايه فراح هو خابط كلمة قال **** يسامحو بقي الي لم الاشكال دي علينا منعرفلهومش اب ولا ام ولقيتلك عدنان قلب الترابيزه ومسك خالد وبقينا كلنا نمسك ف عدنان نحوش عنه معرفناش خالد مفيش ف وشه حته سليمه تقريباً اخوك المتخلف دة إتغابا فشخ عليه كان بيضربو ب ايده وكسر عليه الكراسي حرفياً كسر عضمه
عدنان : هو الي يستاهل وعمال يتكلم زي الحريم
انا : وانت كلمت خالد علشان يفضل يعُك ف الكلام كدة يعدنان قال كدة لوحده يعني كنتو قاعدين قام قال كدة ؟
عدنان : يعم انا مجتش جنبه احنا بنلعب دومنه اساساً ودة عمال يهلفط وانا كنت ساكت لأجل انه صحبك بس
يوسف : م انت عارفه عيل ابن متناكة بضان بيبيع الشكل
انا : خلاص يبقي يستاهل كسمه تعال بس نروح المستشفي نشوف الدنيا
(روحنا المستشفي وسيف كان دخله ل الدكتور وجبص دراعه وكان عنده خلع ف الكتف وجبس رجله وخد كذا غرزه كان مُشو هتقريباً سبته ينام وروحت لصابر)
انا : ايه الحوار يصابر
صابر : يصحبي لا حوار ولا كيت انت يرضيك الي حصل من صحابك دة
انا : يعم ميرضنيش بس انت مش هتاخد فلوسك جنيه ع جنيه عاملي حوار ليه ومحضر ومش محضر ليه؟
صاير : يعم صقر انت ماشيلي مع شوية عيال بيتخانقو مع بعض ودة مكان اكل عيش يصحبي انت غالي عندي وكل حاجة بس دي لقمة عيشي انت عارف
انا : يعم ع راسي وكل حاجة والي اتكسر من عندك انا اجبلك منه بدال الواحدة اتنين
صابر : يعم انا لا عايز اتنين ولا بتاع انا عايز الحاجات الي اتكسرت ترجع زي م كانت وبس ع كدة ومتزعلش مني يعني خالد وعدنان ملهومش قعدة عندي تاني
انا : خلصانة يصحبي كدة انا مليش قعدة عندك تاني وبكره يكون عندك مكان كل حاجة اتكسرت وقولي مقاسات القزاز ابعتلك الراجل يركبهالك بكره
صابر : يعم انا مقولتش انت انا قولت خالد وعدنان ملهومش قعدة انت ع دماغي
انا : انا وعدنان واحد يصابر .. قولي المقاسات خليني امشي
(خدت المقاسات ومشيت وروحت نمت وصحيت وروحت لخالد المستشفي)
انا : يسطا مش عيب الي عملته دة؟
خالد : انا الي متلقح ع السرير وتقولي عيب يصقر !
انا : م انت الغلطان يخالد عمال تُنكش فيه ليه ؟
خالد : م هو الي بضان
انا : بص يصحبي علشان مخسركش الحوار ولا بضان ولا بتاع انت غلطان وخلاص مات الكلام ولا انت تكلمه ولا هو يكلمك وتطلع من هنا ب السلامة ان شاء ****
خالد : تخسرني ؟
انا : زي م بقولك عدنان اخويا وطول م هو مش غلطان ومعلهوش حق يبقي ملكش كلام عليه وعيب الي بتعمله دة انت راجل كبير مش صغير
خالد : ماشي يخويا صقر
(روحت قعدت ف الشقة الفاضيه الي بقعد فيها شوية وانا حاطط كاميرا صغيره فوق الباب كدة بوصلها ع الموبايل او اللاب عادي بفتحها لقيت رباب عدت ع الشقة وخبطت كذا مره استغربت ايه الي يخليها تعدي م تكلمني ع الموبايل م معاها رقمي بس كبرت دماغي قولت هبقي اشوف الحوار دة بعدين وقعدت افكر ف النتيجة وسرحت)
(حوار بيني وبين نفسي)
نفسي : هتعمل ايه لو معرفتش تجيب مجموع كويس
انا : يعم انا مش فارقلي المجموع مش عايزه لنفسي انا بس عايز مجموع عالي افرح بيه الناس الي ف البيت انما لو عليا انا هقولك انا ادخل اي كُليه وبإذن **** هحفر إسمي فيها
نفسي : ماشي هتعمل ايه لو معرفتش تفرح الناس الي ف البيت برضو
انا : يعم حِل عني دلوقت انا ناقص تشاؤم مش هعمل حاجة هيبقي امر **** ونفذ هعمل ايه يعني هرجع ب الزمن ولا اسحر ل المجموع ؟
(فضلت ع الحال دة اكتر من ساعة ونص او ساعتين بفكر بس لحد م قولت هقوم انزل ونزلت اتمشيت شويه وروحت قعدت مع عدنان ف البيت هون عليا كتير وقالي سيبها زي م تيجي تيجي لحد م جه الليل رجعت نمت وكل واحد صحي ع النتيجة فضلنا نحاول ف الموقع البضان الي كل شويه يهنج من الضغط لحد م فتحت وكان دياب جايب ٩٤ ويوسف ٧٢ وعدنان ٦٥ وانا ٧٥ ودي حاجة دخلتني ف اسبوع اكتئاب ابن متناكة اول مره ازعل ل الدرجة دي انا كنت بتريق ع الناس لما حد يقول انا كنت قاعد يومين ف البيت زعلان لحد م حصلي الحوار دة مكنتش زعلان ع اني جبت مجموع قليل ولا زعلان ان الكُليه الي كنت عايز ادخلها مش هعرف ادخلها انا كنت زعلان ع اني واحد تعبت وصرفت فلوس ومجهود ايام الامتحانات كنت بقعد ب الايام صاحي يبقي النوم ف عيني واحط دماغي معرفش انام افضل اتقلب يومين وشمال معرفش انام المهم بعد كل الصرف والتعب والمجهود دة اجي ف الآخر اتساوا ب واحد لا كان بيروح دروس وكان بياخد الفلوس من اهله الي هي فلوس الكتب والدروس ويخرج بيها واقسم ب** مكنش ف دماغه اي حاجة مشوفتوش ف الدروس غير مرتين تلاته السنه كلها ومن الناس دي كتير الناس الي كانت مقضياها ومش ف دماغها كتير فشخ انا مش بس اتساويت بيهم دول كمان فيهم الي جاب اعلي مني وبقي الدكتور مش عارف مين والمهندس فُلان .. و** هو مش حقد ولا كُره دول صحابي وحبايبي انا بس بتكلم ف نقطة اني قعدت اسبوع مش شايف ان دة عدلك يرب ب انهي منطق الناس الي مفتحتش كتاب تتساوا بيا وتجيب اعلي مني حتي لو انا ذاكرت شهرين بس مش ١٢ شهر ؟ الناس دي لا ذاكرت يومين ولاساعتين فكنت بقول ب اي منطق وازاي ومش ازاي المهم يصحبي قعدت اسبوع ٧ ايام ع نفس الحال انام ساعتين واصحي اشوف الي منزل انه جايب ٨٠ والي منزل انه جايب ٩٠ وناس حرفياً مكنش حد يتوقع انها تنجح اساساً اشوف كدة وابكي واقعد شويه وبعدين انام واكلي بقي خفيف واصحي وانام وابكي واكل وكانت جمعيه ودايره وصحابي كانو بيخرجو علشان يفكو عن نفسهم من الي حصل ويكلموني بس انا كنت ديماً عامل الموبايل طيران كانو بيبعتولي واتس وفيس وانستا وبجد "الواحد عنده صحاب يعدي بيهم الميه ميتبلش" .. خدت اسبوع بضان مقفول بس يلا ف الآخر الحمد**** ع كل شئ يعني حاجةمش ف الايد وبقيت بدور بقي كل شويه ع التنسيق وبدات اخرج لحد م التنسيق نزل ودخلت انا وعدنان ويوسف حاسبات ودياب دخل طب اسنان)
(صحبي ي الي ف ثانوية عامة السنه دي .. إعمل حسابك من دلوقت انك ترضي ب اي حاجة ** هيكتبهالك مش بقولك متسعاش ل حلمك لا انا عارف ان ف دماغك كُليه عايز توصلها ايوه إتعب وعافر وذاكر علشان توصل ل حلمك بس لو ** اراد كُليه غير كدة إرضي علشان صدقني بعد م تفوق من عدم رضاك هتتكسف من نفسك انك كنت معترض ع امر ** .. قول ل نفسك ديماً "** مدانيش الي انا عايزو وحطني ف مكان تاني .. ** عارف اني هبقي حاجة ف المكان دة وان شاء ** هعمل لنفسي مكانه فالكُليه دي وهكون حاجة انا عارف انها مش سهله بس هعملها علشان اهلي علشان كل الي شمتو فيا علشان اثبت اني مش فاشل ولا ضعيف وقبل كل دة علشان نفسي مش علشان حد علشان بكره وبعده اتجوز جوازه مرتاحة واعيش ولادي عيشة مرتاحة")
(طولت عليكو ف الحته البضان دي معلش بس انا بعيشك معايا الحدث ف كل حته كالعادة يعني بس الحدث دة حزين حبتين نرجع زي م احنا?)
(قاعدين عند عدنان والباب خبط فتح عدنان وكانت علياء ودخلت كانت جايه تسأل وكدة)
علياء : ايه يصقر عاش من شافك موبايلك مغلق ومش بترد واتس ومش بتخرج واروح اطمن عليك ف البيت الاقيك نايم ايه يعم مش كدة
انا : معلش بقي يومين وراحو لحالهم
علياء : روق يعم مش نهاية العالم هي انت لسه قدامك طريق طويل انت ف ايدك الي تنجح فيه او تسيب نفسك روق كدة زي م اناعرفاك ع طول رايق
عدنان : (بصوت واطي كدة بيهزر) آه واسي ودادي صقر ابن خالتك ومالو ههه
دياب : ههههههه
علياء : هتتلم ولا اقوم اديك قلمين يعدنان ؟
عدنان : شوف مجايبك يعم صقر علشان معلقهالكش
يوسف : ثانيه بس هو انتي بنت خالتو؟
علياء : لا يجو دة حيوان بيهزر
انا : ههههههه عاملين زي القط والفار ليل نهار يرازو ف بعض
دياب : (بيهزر) لا بصراحة عدنان عنده حق الاه م الراجل جايب ٦٥ ومحدش بيداديه ولا بتاع وهي داخله متزعلش يصقر مش عارفة ايه يصقر هتتجح يصقر
علياء : بيحفلو عليا وانت قاعد يصقر لا يعم انا اروح امشي يعم
يوسف : هههههه خلاص يجدعان علشان شكل قلبها رهيف ودمعتها قريبه هههه
كلنا : هههههههه
علياء : ماشي يعم انا كنت فاضيه قولت اعدي اطمن وقعدت البيت بتزهق وجوزي ديماً ف الشغل وقاعدة لوحدي قولت تعملي ايه يبت يعلياء تعملي ايه بس انتي تروحي ل اخواتك وحبايبك بدال م قاعدة زي البومة لوحدك اخواتك وحبايبك الي بيحفلو عليكي هااا
كلنا : ههههههه
انا : صحيح انتي متجوزه من امتي ؟
علياء : من سنه ونص تقريباً كدة
انا : اومال مش شايفينلك عيل ع كتف ولا حاجة يعني هههه
علياء : يعم بس إدعي انت ومتقاطعش انا نفسي هو انا اكره
انا : ** يرزقك يقمر ان شاء **
عدنان : طب بما انك هنا انا هفتان وجعان وميتان م تروقي علينا ب اكل من ابو قديمو كدة ههههه
دياب : طِفس عليا الطلاق ههههه
علياء : عنيا يعم بس كدة (وقامت رايحة ناحية المطبخ)
انا : اهو يعم انت كمان طلعت ابن خالها
كلنا : هههههه
يوسف : (بعد م علياء دخلت المطبخ) يجدعان انا بستعجب لعلياء دي
دياب : ازاي
يوسف : يعني اصل قاعدة وسطنا كدة وبتعدي هي تشوفكو وهزار وكدة
عدنان : يعم انت متعرفش حاجة علياء حرفياً زي اختنا انت متعرفش ابويا **** يرحمه كان بيحبها ازاي وبيعزها دة كان ممكن يكدرني لما ادايقها انت متعرفش حاجة ههههه
انا : هو انت معاك حق وكل حاجة بس هي فعلاً واحدة مننا زي م قلك عدنان وابويا وامي بيحبوها برضو واحنا مش ف دماغنا اي حاجة وحشة من ناحيتها فبالتالي شايفين ان الموضوع عادي (طبعاً محدش يعرف اني زنقت علياء دي قبل كدة وهاتك يدعك?)
يوسف : اها يمكن
(خدنا قعدتنا ورجعت البيت سهرت ع الموبايل شويه كلمتني كوكي ورديت وإطمنت عليا لما مكنتش برد وكدة وكدة وكانت عيزاني اروحلها يوم وانا افتكرت الي عملته وجسمها ولبسها وبتاعي وقف وانا بقالي كتير فشخ مضربتش عشرات فهيجت فشخ كدة وبتاعي ف ثانيه لقيته صحي من سابع نومه وقولت لا خلاص هضرب انهاردة روحت مكلم ملك ع الواتس فتحت لقيتها هي كانت باعته وناس غيرها بس ملهومش دور دلوقت)
ملك : (بعتالي اسكرين وهي جايبه ٦ كيل ف جيم ببجي) اهو بص تربون النسخة الانثاويه علشان متقولش بنقصلك الكي ديههههه
انا : هههههه اسد يلا
ملك : عيب عليك ههه
انا : إركن الاسد دة بقي ع جنب انا عايز اللبوه دلوقت (وهي بتهيج م الشتيمه وبتحب اني اكون سادي معاها وعلشان كدة قولتلكو انها نفس دماغي ب الظبط)
ملك : اووفف اللبوه مستنيه المسدج دي منك من امتي يصقر دة انا بياكل فيا كل يوم ببقي هعيط م الهيجان
انا : تعالي يشرموطة وانا اعيطك
ملك : ااهه يلا فيديو
انا : يلا (ورنيت عليها انستا لقيتها ب بادي ابيض ديق ع بزازها نيك وحلماتها محفوره مش لابسه برا وبنطلون اسود) مش لابسه برا ليه ؟
ملك : بتدايقني
انا : مش بتدايقك لا انتي الي قحبه وبتحبي تتلبوني
ملك : ااهه انا لبوتك اصلاً
انا : إقلعي البادي طيب يلبوه
ملك : (قلعته وبزازها حلوين نيك)
انا : شدي حلمة بزك الشمال
ملك : (مسكتها ب ايدها وبتشدها وبتعض ع شفايفها)
انا : شديها اجمد يمتناكة
ملك : (بتشدها جامد فشخ وتدوس عليها وبتتخيل اكني انا الي ماسكهالها وبقطعها) ااااههه بتوجعني يصقر
انا : إقطعيها يمعرصه شديها جامد
ملك : (بتشد فيها جامد واهاتها بتعلي) اااههه .. عايزه اشوف زبككك
انا : لا يكسمك خلي هيجانك ياكلك (بحب العب ع اعصاب الي معايا واخلي الهيجان ياكل ف جسمها الاول لحد م اتكيف وانا شايفها زي الكلبه كدة هايجة وعايزه زبي وف الاخر اطلعهولها) ثبتي الموبايل وافركي بزازك الاتنين واضربيهم
ملك : (ثبتت الموبايل وفضلت تفرك فيهم وانا بلعب ف زبي وبتضرب بزازها جامد وصوت اهاتها مخلي زبي هينفجر صحبي انا بهيج ع الصوت اكتر من المنظر بهيج ع المنظر بس لو مثلاً بسمع فيديو سكس وبينيك فيها والفيديو من غير صوت متكيفش ابقي مبضون .. نرجع ل الشرموطة الي كانت بتضرب ف بزازها لحد م حمرتهم) عيزاك تضربني كدة جامد زي كل مره يصقر اااااهه وافضل اقولك كفايه زي كل مره وانت بتفشخهم
انا : انا هقطعهوملك ضرب يذانيه ولما تقولي كفايه همسكك من رقبتك ب ايد والتانيه ع بزك بشد حلمته جامد وباصص ف عينك وبقولك "شششش بس يبت الشرموطة يهايجة كفايه ايه مش شايفه حلماتك واقفه ازاي" وهفضل اضربك عليهم جامد
ملك : (بتضربهم وتدعكهم) ااااااههه يصقر هموت مش قادره كسي بيتحرق عايزه احط ايدي ادعكه .. افشخه دعك
انا : عارفه يكسمك لو ايدك قربت منه ؟ هنيكك ف افكارك وحياة كسمك اقفل الكول واسيبك هايجة زي الكلبه وشوفي مين ينيكك يشرموطة
ملك : اااحححح انا كلبتك يصقر ايوه اااههه
انا : انتي ايه يملوكتي ؟
ملك : انا لبوتك وشرموطتك ومتناكتك واللعبه بتاعتك يصقر
انا : وامك ؟
ملك : (بتزود ف الاهات وتزوم علشان هي بتهيج ع كدة فشخ) امي ذانيه يصقر وشرموطة تحت زبك ورخيصة
انا : (صحبي انا بهيج من كدة برضو فشخ ولما بسمع الي بتشتم نفسها او امها كسم كدة زبي بيطول ١٠ متر ? .. لفيت الكاميرا ع بتاعي الي كان خلاص واقف ع اخره وانا بلعب فيه وبكلمها وانا عامل الكاميرا ع زبي) همسكك من شعرك امسك شفايفك ب شفايفي وامصهم جامد وادخل لساني جوا بوقك وامشيه ع شفايفك واعضهم واضربك ع طيزك من ورا جامد وانا ماسكك كدة
ملك : (لسه بتدعك ف بزازها ع الكاميرا وعماله تفرُك ع السرير هتموت وتدعك كسها وعينها بتغيب واهاتها حلوه نييككك) اااااااههه اييوووههه
انا : واشيل شفايفي من ع شفايفك ابص ف عينك والطشك قلم بعدين امسك ف شفايفك تاني وافعص ف طيزك جامد واقفش فيهم
ملك : اااهه اااحححح خليني ادعك كسي يصقر كلبتك هايجة معلش خليها تدعك كسها الشرموط دة بياكل فيها اوويي
انا : ادعكي يمتناكة ووريني
ملك : (قلعت البنطلون ولسه هتقلع الاندر)
انا : لا استني متقلعيش الاندر
ملك : ليه
انا : شدي الاندر من فوق كدة يبنت الذانيه خليه يدخل بين شفايف كسك من تحت
ملك : اااهه بلاش الحركه دي بتوجعني من جوا يصقر اووفف
انا : بقول شدي الاندر يكسمك يلبوه
ملك : (هاجت م الشتايم وشدت الاندر وبتشد فيه جامد زي م بقولها وبيحُك ف كسها من جوا فشخ) ااااههه م م مش مشش قاااددررهه يصقر واجعني موت وسخن اوويي اححح
انا : اقعلي الاندر يمعرصة وادعكي
ملك : (م صدقت وقلعته بسرعة وبقت بتدعك فيه جامد فشخ من فوق ومن النص) اهو بدعكه جامد يصقر ااااهههه (وبتضربعليه)
انا : همصهولك وانتي ع ضهرك كدة وفاتحه رجلك زي الشرموطة ووانا بمصه هدعكه ب ايدي من فوق وادوس عليه جامد وادخل لساني جواه واحط ايدي التانيه ع بزك افضل اضربه واقطع فيه يشرموطة يبت الشرموطة
ملك : ااااااهههه ااااههه عايزة زبك جواااهه
انا : هقعد امص فيه كدة واضربك عليه جامد يبت المعرصة واحط صوابعي ف خرمك من اخت وافضل ابعبص فيكي جامد يوسخة
ملك : انا وسخة وشرموطة يصقر ااااهههه (وبتدعك ف كسها وتضربه) اااههه اااححح
انا : وهاخد رجلك ع كتفي وارجع زبي ف خرمك النجس دة وايدي ع كسك عمال ادعك فيه جامد وايدي التانية يضرب بيها ع بزازك الفايرة دي يمتناكة يلبوه
ملك : صقر هجيب هجيب مششش قااددررهه
انا : هرزع ف طيزك جامد فشخ ادخل زبي كله واخرجه وافضل اضربك عليها وادعك ف كسك جامد يمعرصه واضربك عليه بسرعه فشخ كدة هاتيهم يشرموطة هاتيهم يبنت المتناكة هاتيهم يوسخة
ملك : (كانت بتجيب) ااااهههه ججببتت اححححح
انا : (انا لسه عايز تاني مش مكتفي ولسه هقولها ادعكي تاني لقيت رقم غريب بيرن وانا كنسلت)
ملك : اااهه مش قادره اتحرك .. انت جبت ولا لسه ؟
انا : لا لسه مشبعتش من الشرموطة بتاعتي
ملك : الشرموطة ميته حرفياً بس اوامرك يدادي لو عايز نعمل واحد كمان انا اخت رجلك
انا : (الرقم عمال يرن تاني .. ف نفسي : يلعن كسم امك انت مين لما ارد اشوف) استني ارد ع الي بيرن ولو هنكمل هرن عليكي تاني
ملك : اوكي يدادي
انا : (رديت) يسطا انا عمال اكنسل ف ايه اسهُمي ف البورصة وقعت ولا الشركة بتاعتي خسرت ؟
الرقم : (صوت بنت بتتكلم بصوت خفيف كدة) انا اسفه صقر معايا ؟
انا : صقر معاكي مين انتي ؟
الرقم : انا رانيا
انا : (دي عايزه ايه دي دلوقت) اه ماشي ف حاجة ؟
رانيا : مفيش بطمن عليك
انا : وانتي تعرفيني منين علشان تطمني عليا ؟ ادخلي ف الموضوع ع طول ي رانيا عايزه ايه ؟
رانيا : (بدأت تعيط) انا خايفه من سكوتك الفتره دي كلها وخايفه تفضحني انا و** ندمانه الي ع عملتو مع اسراء ومش عارفه عملت كدة ازاي ولا صاحبت حيوان زي دة ازاي انا مش بعرف انام ولا اكل ولا امارس حياتي طبيعيه من يوم الي حصل والي انت عملته فينا و**
انا : (إلي حداً ما صِعبت عليا) ماشي انا ايه المطلوب مني دلوقت علشان تتصلي بيا وتعيطيلي ؟
رانيا : خايفه من انك بقالك فتره جامد مخدتش رد فعل ولا قولت لحد الي عملته فينا ولا وريت الفيديو لحد ف ايه ف دماغك
انا : يستي لا ف دماغي ولا دماغك انا الفيديو معايا ك كسر عين ليكو وانتو تستاهلو ومحدش يشوفو ولا من حقو يشوفو غير لما انتو تبدأو ب النكش يبقي متلومينيش ومتقلقيش لو حسين بدأ بالنكش برضو مش هفضحك معاه المهم انتي تخليكي ف حالك وتبعدي عن اسراء وانا لا هأذيكي ولا حتي هنفعك انتي مش ف دماغي علشان اعملك حاجة طول م انتي ساكته وراكحة وبعيدعن اسراء
رانيا : انا عايزه منك طلب
انا : طلب ايه دة ان شاء **** !
رانيا : تخلي اسراء تسامحني او ع الاقل يبقي بينا سلامات كدة مش هاين عليا عِشرة السنين دي كلها وف الاخر منكلمش بعض ب الطريقة دي (وبتعيط)
انا : برانيا عِشرة ايه الي بتتكلمي فيها انتي الي عملتيها دة مش حاجة تدل ع انك بتصوني عِشرة دة انتي محصلتيش قِلة الاصل حتي انتي حاجة اوطي من كدة صدقيني
رانيا : (بتعيط ومش بترد)
انا : اقفلي يرانيا الدنيا ليل والي فات مات بس كدة كدة ضميرك مش هيعرف ينساه ومش هيسيبك ف حالك (وقفلت ف وشها)
(حوار بيني وبين نفسي)
نفسي : شكلها ندمانة فشخ يسطا خليك محضر خير
انا : ندم ايه الي ندماناه دة بعد الي عملته ف البت دة وجاية تقولي عِشره ومعِشراش
نفسي : محدش مبيغلطش يسطا
انا : بقولك ايه لا يغلط ولا ميغلطش عارفين اننا مش ملايكة وكلنا بنغلط بس كل واحد يحاسب ع مشاريبو وانا مالي ب موضوع اسراء ترجع تكلمها كبر دماغك
نفسي : قلبك اسود
انا : مينفعش يبقي ابيض مع البشرية دي يحبيب اخوك خليك ف حالك (نمت وصحيت وعدا كام يوم عادي م بين قعدتنا مع بعض ولعب كورة وبلايستيشن وقدمنا ف الكُليات لما التنسيق فتح)
(فيوم بعد م قدمنا ف الجامعة وتمام رايحين انا وعدنان ويوسف ناخد ورق كدة زي الكارنيه علشان ندخل بيه الكُليه لما الدراسة تفتح لحد م الكارنيه يطلع ودخلنا الجامعة ورايحين مبني حاسبات)
عدنان : يعم الحريم ناقصة تقلع انا لو نزلت الكُليه كل يوم هعمل قضية اداب كل يوم
يوسف : هههه لا إمسك نفسك هنا تعاكس واحدة هوب تلاقيها دكتورة تنيك شعبك هههه
انا : لا حاسب تنيك شعب مين انت متعرفش مين اخوك عدنان الجبلاوي شكلك
عدنان : قولو دة يصقر شكله ميعرفش حاجة (وبيرفع لياقة القميص)
انا : خلص طيب خلص متفتحش فيها
هم الاتنين : هههههههه
(وصلنا المبني ودخلنا ناخد الورق وبالدور كنا مستنين دورنا يعني وقاعدين وكان ف واحدة من الناس الي قاعدين ع تربيزة طويلة كدة عماله تبصلي بطريقة غريبه انا مش مركز معاها بس كل م اجيب عيني عليها الاقيها بصالي مش عارف بتشبه عليا ولا تعرفني ولا ايه)
عدنان : صقر
انا : ايوه
عدنان : الوش الي هناك كدة مركز معانا من بدري مين دي
يوسف : دي دكتورة هنا اسمها ماتيلدا
انا : ايه الاسم المنيوك دة
عدنان : احا يصقر اوعي تكون بتُعط حتي مع دكاترة الجامعة يخربيت امك ههههه
انا : هههه .. كان نفسي ابقي بعُط معاها دي بس للأسف معرفش مين
يوسف : تعُط مع مين يعم دي بيقولو عليها شديدة فشخ ف التعامل وكدة
انا : اموت ف الشديد انا ههه .. وتعرفها منين دي ؟
يوسف : اعرف كام واحد من الدُفعة الكبيره ودي فتاة احلام سرير كل واحد ف الدُفعه كله بيريل عليها ههه
انا : هي تستاهل بصراحة
عدنان : طب مشي ايامك ف الجامعة ف سنينك السودة دي ومتحكش مع دكاتره
انا : يعم لا احك ولا محكش م انت شايف هي الي عمالة تبص
عدنان : طب يلا علشان دورنا جه
(قومنا دخلنا خدنا الورق)
انا : (روحت ل ماتيلدا) حضرتك بتشبهي عليا ولا ع حد من اصحابي ؟
ماتيلدا : ها ؟ لا انت مين ؟
انا : اسف افتكر حضرتك بتشبهي لما لقيتك مركزة معانا معلش ع الازعاج (وماشي)
ماتيلدا : استني .. انت اسمك ايه ؟
انا : صقر ودول صحابي عدنان ويوسف
ماتيلدا : صقر .. حلو الاسم
انا : شكراً دة من زوقك حضرتك دكتورة هنا ولا ف الشئون ؟
ماتيلدا : لا انا دكتورة ماتيلدا هتشوفني ف المحاضرات قريب
انا : طب كويس دة السكشن هينور
ماتيلدا : ههههه ماشي
انا : (مشيت مع عدنان ويوسف)
عدنان : م قولتلك اقعد ساكت يسطا مشي ايامك ع خير
يوسف : جرئ انت يصقر
انا : يعم انا عملت حاجة انا يدوب سألت م هي الي مركزه معانا الاه
(خلصنا وخارجين بره الجامعة)
(عند ماتيلدا)
ماتيلدا : (طلعت موبايلها بتكلم حد ع الواتس) بني آدم جرئ وغريب فعلاً زي م قولتي (حكتلها الي حصل) انا مكنتش متوقعة ١٪ حتي انه يجيلو جرأه يسأل قولت هيخاف يسأل احسن يحصله مشاكل
(ف مكان عند ماجي هي واتنين)
ماجي : ااااهه كفاية حرام عليكو
واحد منهم : (حاطط بتاعو ف بوقها) خلاص هجيب يشرموطة احح (وجابهم ف بوقها)
ماجي : (بتكُح وبتف اللبن) اااههه ااههه كفاية انت كمان يمينا علشان خاطري
مينا : (بينيكها ف طيزها وبيضربها عليها .. فضل يرزع لحد م طلع بتاعه وجابهم ع طيزها) ااححح يلبوه
ماجي : (اترمت ع الارض بتعيط)
(عندي انا وعدنان ويوسف كلهم روحو وانا كنت مروح لقيت موتوسيكل جه ف وشي راكب عليه اتنين مغطيين وشهم)
واحد منهم : حبيبك بيسلم عليك وبيقولك سلملي ع الحبايب الي هناك (وراح طعني طعنتين بمطوه ف بطني ومشي)
انا : (جسمي سخن والدنيا بتلف وتدور بيا والدم بينزل من جسمي زي الميه اترميت ع الارض)
(الناس كلها اتلمت وانا غمضت عيني محستش بحاجة ونفسي إتقطع)
والجزء هنا يخلص وتخلص السلسلة كلها ومش عارف هعمل السلسلة الجديدة امتي بس المهم ان هيبقي ف سلسلة جديدة ونتقابل ف سلسلة تالته يشوية رايقين ??