قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
العراف [الانتقام] | السلسلة الرابعة | عشرة اجزاء 27/10/2023
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="ابيقور" data-source="post: 45799"><p><strong>الجزء الأول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقفنا المرة اللي فاتت</strong></p><p><strong>لازم علشان تفهم اللي بيحصل واللي جاي تقرأ السلاسل القديمة من العراف</strong></p><p><strong>لما لميس ماتت والاغتيال اللي حصل كان المقصود بيه حد من عيلة العراف علشان يتوجع ويتقهر وكمان عمار من كتر الصدمة والزعل اللي حصله في حب عمره لميس وقع من طوله وسط العيلة والكل جري عليه</strong></p><p><strong>بس ماسأل مخها مش معاها وبتحاول تفهم كل ده حصل ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فلاش باك</strong></p><p><strong>ايفسون:لميس مرات عمار هتموت يا ايفسون</strong></p><p><strong>ماسأل:انت بتقولي ايه لازم عمار يعرف حالا</strong></p><p><strong>ايفسون:حتي لو عرف ده مقدر ومكتوب ومش هيقدر يغيره يا ماسأل بالعكس هيتأذي لو حاول يعمل عكس الطبيعي</strong></p><p><strong>ماسأل:والحل هكون خائنة وانا مخبية على جوزي سر زي ده</strong></p><p><strong>ايفسون:لا يا ماسأل انا مكلمتش معاكي في السر ده اصلا وراحت ايفسون عملت سحر خليت ماسأل تنسي كل حاجة علشان متعش بالذنب انها مش قادرة تعرفه الحقيقة</strong></p><p><strong>رجوع من الفلاش باك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في المستشفي(بلد العراف)</strong></p><p><strong>الدكتور:للاسف لميس هانم جتلنا ميتة ملحقناش نعمل حاجة شدوا حيلكم</strong></p><p><strong>نبيلة:يا حبيبتي يا بنتي هعيش من غيرك ازاي</strong></p><p><strong>نهي:اهدي يا نبيلة انا حاسة بيكي اهدي يا حبيبتي</strong></p><p><strong>ماسأل:وعمار يا دكتور ماله فجأة وقع من طوله</strong></p><p><strong>الدكتور:ارهاق والصدمة اللي حصلتله فقد التوازن والوعي وهو في غيبوبة دلوقتي</strong></p><p><strong>هالة بعياط:هيفوق امتي يا دكتور</strong></p><p><strong>الدكتور:قريب هو بس العقل رافض اللي حصل فلازم يسمع لحد منكم علشان يحفز العقل انه يرجع للدنيا تاني</strong></p><p><strong>ماسأل افتكرت انها حامل:انا هدخله يا دكتور وهحكيله اني حامل شكله نسي</strong></p><p><strong>نهي والكل مستغربين:انت حامل من امتي</strong></p><p><strong>ماسأل:مش وقته يا ماما بس بقالي اسبوع وهو عارف من اول يوم</strong></p><p><strong>دخلت ماسأل عند عمار وفضلت قاعدة جمبه وتحكيله عن الحمل وعن ابنه اللي جاي وازاي يسيبه ويمشي كده ولازم يرجع للحياة ويتمسك بيها وهي عارفة انه بيحب لميس اوي بس هي عايشة دلوقتي في مكان أحسن وافضل وانها بتحبه وهتزعل لو شافته كده وهي دلوقتي حاسة بيه</strong></p><p><strong>وقتها عمار بيفوق من الغيبوبة وبيكون مغمض عينه وعينه بتدمع وماسأل بتلاحظ ده</strong></p><p><strong>ماسأل:خليك مغمض متفتحش عيونك، كويس اني اطمنت عليك وخليك قوي يا حبيبي علشان تقدر تقوم لينا ولابنك اللي جاي</strong></p><p><strong>انا:ماسأل انا تعبان اوي وموجوع اوي يا ماسأل لميس ماتت</strong></p><p><strong>ماسأل:حاسة بيك يا حبيبي ولو حابب مساعدة من ايفسون اجبهالك دلوقتي</strong></p><p><strong>انا:وهي ايفسون هتعملي ايه غير انها هتهدي الوجع بس ماشي هتايها يا ماسأل وخليها تهدي وجع نبيلة ونهال والكل لميس مش مبسوطة واحنا بنتوجع كده</strong></p><p><strong>ماسأل:حاضر يا حبيبي متقلقش</strong></p><p><strong>خرجت ماسأل من الاوضة</strong></p><p><strong>نهي:ها يا ماسأل خير طمنيني</strong></p><p><strong>ماسأل:فاق يا ماما متقلقيش وطالب يشوفك يا نبيلة</strong></p><p><strong>نبيلة:حاضر</strong></p><p><strong>دخلت نبيلة عند عمار</strong></p><p><strong>انا:اسف على اللي حصل كل ده ذنبي وبسببي</strong></p><p><strong>نبيلة:متقولش كده انا عارفة انك بتحبها ومتقدرش تأذيها بس قلبي وجعني اوي عليها يا عمار مش قادرة استوعب انها ماتت ومبقتش جمبي</strong></p><p><strong>انا بعياط:اسف يا نبيلة بجد اسف</strong></p><p><strong>نبيلة وهي بتعيط:بتمسحلي دموعي، متعيطش انت راجلنا ولازم تبقي قوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>برة عند ماسأل</strong></p><p><strong>ماسأل:صخر احنا رايحين السرداب دلوقتي، جهزلي عربية بحراسة وبلغ جبل يحرس المكان هنا مكانك علشان نتحرك</strong></p><p><strong>عامر:على فين يا ماسأل</strong></p><p><strong>ماسأل:اسفة يا عامر مقدرش اقولك رايحة فين</strong></p><p><strong>عامر:لا مش قصدي أدخل</strong></p><p><strong>صخر:احنا جاهزين يا ماسأل هانم تحبي نتحرك</strong></p><p><strong>ماسأل:يلا بينا بس ثواني يا صخر</strong></p><p><strong>ماسأل راحت لهالة وهي قاعدة بتعيط على صاحبها عمار</strong></p><p><strong>ماسأل:لما نبيلة تخرج ادخلي لعنده يا هالة</strong></p><p><strong>هالة بعياط ودهشة:بجد يا ماسأل تسمحيلي أدخل</strong></p><p><strong>ماسأل:اه ادخلي، انا عارفة انك بتحبيه وباين عليكي من أول يوم جيتي العزبة وانا محترم شعورك ومتستغربيش اني عاقلة بس عمار عندي حاجة تانية وانا عنده حاجة تانية مش مجرد جوزي وبس</strong></p><p><strong>هالة:شكرا يا ماسأل وشكرا انك فهماني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد مرور ساعة على الطريق</strong></p><p><strong>صخر:وصلنا يا ماسأل هانم</strong></p><p><strong>ماسأل:صخر خليك هنا وهحاول متأخرش عليك، بس انت فاهم اني ممكن اتأخر باليوم او يومين بالنسبة ليك تمام</strong></p><p><strong>صخر:متقلقيش انا هنا في الجحيم ومنتظرك</strong></p><p><strong>مشيت ماسأل ودخلت السرداب وأول ما دخلت اتنقلت للعالم بتاعها عالم الجن والقوة الخارقة</strong></p><p><strong>جريت ماسأل على طول على ايفسون ودخلت ليها قاعة المملكة</strong></p><p><strong>ماسأل:ايفسون محتاجكي ضروري عمار بيموت ولميس ماتت</strong></p><p><strong>ايفسون بهدوء:متقلقيش كنت عارفة انها هتموت (وخبت ايفسون عنها انها تعرف هي كمان لانها مسحت ليها الكلام ده من الذاكرة)</strong></p><p><strong>ماسأل:هتقدري تساعديني من وانت هنا ولا لازم تبقي بشرية</strong></p><p><strong>ايفسون:شكل وعدي لعمار العراف لازم يتنفذ واتحول بشرية</strong></p><p><strong>اوزيس:بس لازم تاخدي موافقتي يا ايفسون علشان تتحولي بشرية ولا انت ناسية</strong></p><p><strong>ايفسون:لا مش ناسية يا مولاي، بس العراف بيتوجع وكل اهله بتوجع وانت عارف ان الحل عندي</strong></p><p><strong>اوزيس:بس انا مش موافق يا ايفسون، سبيهم يتوجعوا شوية</strong></p><p><strong>ماسأل:جدي متمنعش ايفسون انها تساعد العراف ومتنساش ان العراف النائب بتاعك ومن بعدك يعني كلمته من كلمتك</strong></p><p><strong>اوزيس:اديكي قولتي من بعدي مش في حياتي يا ماسأل</strong></p><p><strong>ماسأل:طب علشان خاطري اسمح ليها بالتحول خلينا نلحق عمار والعيلة</strong></p><p><strong>اوزيس:اسف يا ماسأل بس مش هينفع</strong></p><p><strong>ماسأل بغضب:مينفعش ليه مانت لازم تديني سبب ليه مينفعش</strong></p><p><strong>اوزيس بغضب شديد:لان عمار العراف........وسكت</strong></p><p><strong>ماسأل:كمل عمار ايه سكت ليه هو في ايه بيحصل</strong></p><p><strong>ايفسون:معرفش يا ماسأل في ايه يا اوزيس ما تكلم</strong></p><p><strong>الملكة أليف (زوجة اوزيس) دخلت عليهم:هقولكم انا في ايه مادام اوزيس مش راضي يتكلم</strong></p><p><strong>اوزيس:مينفعش يا أليف مينفعش حد يعرف السر ده</strong></p><p><strong>أليف:انت خبيت كتير بالاتفاق مع محمد العراف</strong></p><p><strong>ماسأل:ياريت تكلمي يا أليف لان مفيش وقت</strong></p><p><strong>أليف:اللي حصل زمان هو ..........هرخم عليك ومش هحكيلك دلوقتي هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في تركيا مقر جينكيز التنين</strong></p><p><strong>جينكيز:هاهاها المرادي كسبنا العراف وبجدارة كمان ياوريني بقي هيعمل ايه</strong></p><p><strong>كولكان داخل بسرعة عليه:باشا اكتشا مش موجودة وهربت</strong></p><p><strong>جينكيز:أكيد خاينة ودخلت وسطنا</strong></p><p><strong>كولكان:تؤمر اننا نروح وراها ولا نعمل ايه</strong></p><p><strong>جينكيز:سيبها كده كده تعرف اللي الكل يعرفه</strong></p><p><strong>مراد (عضو):ناوي على ايه يا جينكيز الفترة الجاية</strong></p><p><strong>جينكيز:كفاية اللي حصل بس من رأيي نعمل اجتماع مع التفاحة الحمراء ونشوف دماغهم ماشية ازاي اليومين دول</strong></p><p><strong>انطوان (عضو):من رأيي نفس كلامك برضو خصوصا ان نديم السيوفي في مصر حاليا ودي حاجة غريبة ليه يرجع بعد كل السنين دي</strong></p><p><strong>جينكيز: بس انا ممنوع أدخل مصر بقي اسمي محطوط أنتربول وكمان العراف هيركز معايا اليومين دول جامد</strong></p><p><strong>كولكان:أدخل انا بدالك يا باشا وممكن تستني انت هنا وهبلغك أول بأول</strong></p><p><strong>انطوان:فكرة كويسة وكمان مراد هيفضل هنا في تركيا</strong></p><p><strong>مراد:بس لازم يا جينكيز تجهز نفسك وتزود الحراسات هنا لان عمار حالياً في المستشفي ومنعرفش هيخرج ويفوق من الصدمة دي امتي انت قتلت حب عمره</strong></p><p><strong>جينكيز:بص عمار العراف كان لازم يتوجع ويتعلم عليه وكل المافيا دلوقتي بتكلم عن الحركة اللي عملناها ولو عمار مردش على الحركة دي خلال وقت قصير هتلاقي كل المافيا اتشجعت زينا وعملت اللي هي عايزة قبل جلسة العهد</strong></p><p><strong>انطوان:تفتكر جلسة العهد اصلاً هيختاروا حد غير العراف بعد الحركة بتاعتنا دي</strong></p><p><strong>جينكيز:لو العراف مردش على الحركة اللي عملناها دي وقتها في جلسة العهد العالمية هيختاروا شخص تاني يكون هو الأب الروحي ليهم</strong></p><p><strong>كولكان:وطبعاً في احتمال كبير يختاروك يا باشا خصوصاً انك انت اللي عملت فيه كده</strong></p><p><strong>جينكيز بفخر:طبعاً انا المرشح الأول للاب الروحي والمنصب وهكون وقتها كبيرهم كلهم في العالم كله وساعتها العراف وعيلته هترجع خطوات كتيرة لوراء</strong></p><p><strong>مراد بقلق:ما تهدي شوية يا جينكيز، عمار لحد دلوقتي كل اللي بيعمله ده لعب عيال وبيضربك على خفيف عمار لو استخدم قوته الحقيقية انت هتدمر حرفيا</strong></p><p><strong>جينكيز بقلق شوية:ميقدرش يعمل حاجة يا مراد، هو دلوقتي مكسور وفي غيبوبة كمان دخلت غيبوبة من كتر حزنه على السنيورة بتاعته</strong></p><p><strong>انطوان:انا هقوم اتواصل مع نديم السيوفي واخليه يحدد معاد ونشوف هنقابلوا هناك في مصر ولا هنا ولو هيجي هنا يبقي مصلحة علشان تحضر يا جينيكز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في مصر فيلا نديم السيوفي</strong></p><p><strong>جت مكالمة لنديم من انطوان عضو من اعضاء جماعة التنين وبلغه فيها ان التنين بيحدد معاد مقابلة ليهم مع بعض ولازم يكلموا</strong></p><p><strong>نديم:انطوان كلمني وبيقولي جينكيز عايز يجمع معانا انا والتفاحة الحمراء</strong></p><p><strong>خديجة:على قد ما انا بكرهه عمار بس بجد صعبان عليا كل العالم بقي ضده دلوقتي</strong></p><p><strong>داليا:نديم عمار فعلاً كويس مش يمكن انت عارف او فاهم الموضوع غلط من زمان</strong></p><p><strong>نديم بيفكر وبيرد عليها:يمكن يا داليا بس برضو لازم نفهم كل حاجة قبل ما اظلمه لان وقتها هتكون التفاحة الحمراء في ضهره</strong></p><p><strong>خديجة:بابا عمار برئ ولا لا، لازم نكتشف المعلومة دي قبل اجتماع العهد</strong></p><p><strong>داليا:انت حنيتي لعمار ولا ايه يا خديجة</strong></p><p><strong>خديجة بكسوف وبغضب:لا طبعاً انا بكره عمار العراف هو وكل عيلته انا قائمة</strong></p><p><strong>نديم:ليه كده ليه بتقوليلها الكلام ده وانت عارفة انها بتكرهه</strong></p><p><strong>داليا:لا بنتك بدأت تلين يا نديم وفاكر لما قولتلك في الطيارة</strong></p><p><strong>فلاش باااااااااااك</strong></p><p><strong>داليا:اخيراً راجعين مصر مش مصدقة نفسي اننا في الطيارة</strong></p><p><strong>نديم:انت فرحانة اوي كده، انا قلقان على بنتك وجنانها</strong></p><p><strong>داليا:متقلقش خديجة شاطرة وذكية زيك وهتقدر تتصرف كويس اوي</strong></p><p><strong>نديم:مش عارف اصلاً هنتعرف على عمار العراف ازاي</strong></p><p><strong>داليا:انا معرفش شكله ولا شوفته قبل كده</strong></p><p><strong>نديم:اصبري معايا صور ليه على الأي باد وفرجها نديم على صور عمار العراف اللي معاه وداليا مبهورة من جواها</strong></p><p><strong>داليا:احا انت متأكد ان ده العراف اللي مخوف الكل...؟</strong></p><p><strong>نديم:اه هو ماله؟</strong></p><p><strong>داليا:كاريزما يا نديم وقمر، انا خوفت</strong></p><p><strong>نديم:خوفتي من ايه</strong></p><p><strong>داليا:بعدين بعدين</strong></p><p><strong>باك من الفلاش</strong></p><p><strong>داليا:اهو ده اللي خوفت منه وقتها يا نديم ان بنتك لما هتشوفه هتحبه وممكن تقع في غرامه وواضح اوي عليها ان خديجة بدأت تلين من يوم الفرح بس بتكابر وتقاوح</strong></p><p><strong>نديم:يمكن كلامك صح ولو فعلاً طلع العرافين انهم ملهمش علاقة بحادثة زمان يبقي مفيش عداوة يا داليا ومفيش مانع انها تحبه مادام هي اختارت كده</strong></p><p><strong>داليا:معنديش مانع ومقولتش حاجة بس افرض الموضوع مفهوش جديد وان فعلاً العراف هو اللي اقتل ابوك زمان وقتها هنعمل اي بنتك هتبقي ضاعت مننا</strong></p><p><strong>نديم:لازم نعرف بسرعة عزت العراف اللي قتل ابويا ولا لا</strong></p><p><strong>خديجة كل ده مكنتش طلعت وكانت واقفة من بعيد وبتسمع كل كلامهم وبعدين طلعت</strong></p><p><strong>اللي جاي ده على لسان خديجة السيوفي</strong></p><p><strong>انا مش هنكر اني فعلاً اعجبت بيه يوم ما روحت فرح اخته شخص واقف بهيبة وشموخ رهيب ولا وسامته وعضلاته بجد شخص جنان يخلي اللي تشوفه تدوب فيه نفسها وتبقي هايجة اوي عليه وكمان تحبه في لحظتها زي ما بيقولوا كده حب من أول نظرة بس وقتها فوقت وافتكرت التأر اللي بينا وان عيلته اللي قتلت جدي السيوفي بس لازم نتأكد هو فعلاً ولا لا، لأن يمكن اللي نقل الخبر وقتها كان عايز يبني شر وحرب بين العيلتين لانهم كانوا اقوي عيلتين وقتها</strong></p><p><strong>لازم اروح المستشفي لعمار وأتاكد منه بنفسي واللي يحصل يحصل وقامت خديجة تلبس</strong></p><p><strong>نزلت خديجة بعد نص ساعة من فوق ولقيتهم قاعدين زي ما هما بيكلموا</strong></p><p><strong>داليا:على فين يا خديجة</strong></p><p><strong>خديجة:رايحة للعراف لازم افهم كل حاجة وأكيد هيبقي عنده اجابات ليه اكون شايلة كره وحقد لشخص انا مش عارفة هو مذنب ولا برئ لازم اعرف بنفسي</strong></p><p><strong>داليا:يبقي اللي خايفة منه حصل يا خديجة صح</strong></p><p><strong>خديجة بكسوف وانفعال:اه حصل يا ماما، ومش عيب انه يحصل لانه فعلاً يتحب من أول نظرة وبدأت اضعف ولازم افهم هو برئ هو وعيلته ولا لا علشان احافظ على قلبي منه</strong></p><p><strong>داليا:مفيش مرواح في حتة يا خديجة ورجلي على رجلك او نديم هيروح معاكي</strong></p><p><strong>نديم:استني يا خديجة هاجي معاكي</strong></p><p><strong>خديجة:انا مش صغيرة وهروح لوحدي سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في مكان بعيد ومنعرفش عنه حاجة</strong></p><p><strong>صوت:عرفت اللي حصل يابني كل البلد مقلوبة من امبارح</strong></p><p><strong>صوت2:لا معرفتش مانت عارف ياعم يدوب لسه راجع من السفر وملحقتش ارتاح اصلاً ورايا شغل قد كده</strong></p><p><strong>صوت:اخوك مراته اتقتلت امبارح مش ناوي تظهر لخوك بقي</strong></p><p><strong>صوت2:احا انت بتكلم جد عمار مراته اتقتلت</strong></p><p><strong>صوت:اه امبارح في فرح سيلين اختك</strong></p><p><strong>رسلان:انت ازاي متقوليش كل ده اول ما وصلت امبارح</strong></p><p><strong>باسل صاحبه:لانك قولت مش هتظهر لخوك غير وانت محقق نجاح كبير في سفرية امبارح</strong></p><p><strong>رسلان:عمار فين دلوقتي</strong></p><p><strong>باسل:عمار في المستشفي حالياً جاتله غيبوبة بسبب الصدمة</strong></p><p><strong>رسلان:جهز عربية حراسة بسرعة لازم اتحرك فوراً وارجع القاهرة بسرعة يا باسل</strong></p><p><strong>تعالوا بقي نتعرف على رسلان أخو عمار العراف</strong></p><p><strong>رسلان محمد العراف عنده 25 سنة يكون الأخ الاصغر للعراف، رسلان شاب طويل وقريب من ملامح عمار العراف بس هو على صغير عمار اكبر منه بحوالي 5 سنين، رسلان خاطب بنت خاله وبيحبها وشغله نظيف ومحترم في السياحة</strong></p><p><strong>يعرف انه اخو عمار العراف من وهو صغير بس مكنش عايز يظهر ولا يبان الا لما يكون واقف على رجله ويشرف نفسه وابوه واخوه انه حتى وهو لوحده قدر انه ينجح</strong></p><p><strong>فلاش باااااااااااااااااااااااك</strong></p><p><strong>منال ام رسلان:بص يا حبيبي انت مش صغير دلوقتي انت داخل الكلية خلاص وانا قربت اموت والتعب مسكني جامد اسمعني كويس</strong></p><p><strong>رسلان:متقوليش كده يا ماما</strong></p><p><strong>منال:متتعبش قلبي واسمعني، انت اسمك رسلان محمد العراف انت من عيلة العراف يا حبيبي مش مجرد تشابة اسماء وابوك هو محمد العراف بس ابوك مات وانت كان عندك 10 سنين وانا اللي ربيتك انا وخالك اخوك وعيلتك ميعرفوش عنك حاجة لان قبل ما ابوك يموت كان ناوي يقولهم بس ملحقش يقول وافتكره الخالق</strong></p><p><strong>رسلان بعياط:يعني انا ليا اخ كبير وعيلة وكل ده محدش فيهم جالنا ولا سألنا عننا</strong></p><p><strong>منال:يا حبيبي متعيطش اخوك فعلا ميعرفش عنك حاجة وبعدين انت دلوقتي عرفت كل حاجة وهعرفك عنوان اهلك وحابب تروح روح علشان اكون مطمنة عليك قبل ما اموت</strong></p><p><strong>رسلان:لا يا امي مش هروح عندهم الا لما اكون قوي وقادر اقف على رجلي علشان اكون زيهم ومحدش يفتكرني ضعيف اه انا بحبهم بس هأجل اللقاء شوية</strong></p><p><strong>منال:اعمل اللي تحبه انت مسكت شغل خالك والشركة وبقيت ناجح وانت لسه يدوب في بداية طريقك متنسانيش يا حبيبي وعمال اهل ابوك اكنهم اهلك ولو والدة عمار عايشة هي امك التانية اياك تعاملها وحش وخليك في ضهر اخوك وسنده والدرع بتاعه واياك تسمح لحد انه يكرهكم في بعض</strong></p><p><strong>رسلان:حاضر يا ماما</strong></p><p><strong>رجوع من الفلاش باااااااااااك</strong></p><p><strong>رسلان وعينه مدمعة:وحشتني يا امي جيه الوقت اللي كنت مستنيه من 6 سنين اني اشوف اخويا واهلي وكمان عرفت ان عندي اخوات بنات</strong></p><p><strong>باسل دخل عليه:جاهزين يا رسلان تحب نتحرك امتي</strong></p><p><strong>رسلان:يلا بينا يا باسل</strong></p><p><strong>باسل:ممكن تهدي طيب، عمار كويس متقلقش وبعدين انت لازم تكون قوي علشان تقدر تقف في ضهر اخوك</strong></p><p><strong>رسلان:مش عارف لما اشوفه هقوله ايه ولا هتعامل ازاي معاه اصلاً</strong></p><p><strong>باسل:انت عيشت 6 سنين بتحبه وبتتمني تقابله من يوم ما عرفت فممكن تهدي بقي وتركز في اللقاء اللي مستنيك</strong></p><p><strong>رسلان:حاضر يا باسل يلا علشان نلحق نوصل القاهرة بدري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في المستشفي(بلد العراف)</strong></p><p><strong>هالة:طنط ممكن أدخل لعمار</strong></p><p><strong>أسيل:ليه، عمار تعبان عايزة تدخلي ليه</strong></p><p><strong>نهي:عيب يا أسيل واهدي شوية، ادخلي يا هالة لو حابة</strong></p><p><strong>دخلت هالة عند عمار ونهي مسكت أسيل</strong></p><p><strong>نهي:انا فاهمة شعورك تجاة عمار وانك غيرانة عليه بس لازم نحافظ على شكل عمار وشكلنا قدام الكل ونداري الشعور بتاعنا ماشي يا حبيبتي</strong></p><p><strong>أسيل:ماشي يا ماما انا اسفة</strong></p><p><strong>عند هالة جوا:كويس انك بخير كنت هموت من القلق عليك ومرضتش اروح ألا لما ادخل اطمئن عليك</strong></p><p><strong>انا:متقلقيش انا كويس وهكون بخير ولازم اقف على رجلي في اسرع وقت</strong></p><p><strong>هالة:ارتاح دلوقتي واهدي</strong></p><p><strong>انا:بقولك ايه اسمعيني كويس اوي ونفذي اللي هقوله ليكي بالحرف الواحد</strong></p><p><strong>خرجت هالة من عند عمار وهي منهارة من العياط وعمالة تعيط جامد</strong></p><p><strong>أسيل والكل:في ايه عمار حصله حاجة انطقي</strong></p><p><strong>سيلين ورامي:العراف كويس في ايه يا هالة انطقي</strong></p><p><strong>هالة:عمار دخل في غيبوبة وحصله تشنجات يا طنط</strong></p><p><strong>نهي:ابني !! هيضيع مني ابني بيموت بالبطئ</strong></p><p><strong>الدكتور خرج من جوا:انا اسف الجسم رافض يستجيب تاني وعمار بيه دخل في غيبوبة تاني ادعوله يقوم منها بسرعة</strong></p><p><strong>أسيل بعياط:لا عمار مينفعش يسيبني انا اموت لو حصله حاجة</strong></p><p><strong>نهلة بعياط:اهدي يا أسيل هيبقي كويس وبخير اهدي يا حبيبتي</strong></p><p><strong>نبيلة ونهال:لا منقدرش نخسرهم هما الاتنين</strong></p><p><strong>فلاش باااااااااااااااااااااااك</strong></p><p><strong>انا:اسمعيني كويس يا هالة</strong></p><p><strong>هالة:خير يا عمار قول وانا عيني ليك</strong></p><p><strong>انا:دلوقتي انا لازم اظهر قدام الكل اني في غيبوبة ومفوقتش اصلاً والكلام ده لاعدائي لكن عيلتي عرفت اني فوقت بس هيعرفوا اني دخلت في غيبوبة تاني</strong></p><p><strong>هالة:ليه يا عمار، الكل خايف عليك</strong></p><p><strong>انا:بالعكس كده حماية ليهم يا هالة، لو الكل عرف اني فوقت من الغيبوبة وقتها كل عيلة العراف هتتصف لان اللي حصل ده مش هيعدي على خير</strong></p><p><strong>هالة:انا مش فاهمة حاجة بس هنعملها ازاي</strong></p><p><strong>انا:اندهيلي الدكتور</strong></p><p><strong>جيه الدكتور:خير يا عمار بيه محتاج حاجة</strong></p><p><strong>انا:اديني دواء او اي حقنة تخليني انام 8 ساعات او اكتر</strong></p><p><strong>الدكتور:مينفعش تاخد اي مهدئات او منوم غلط على صحتك</strong></p><p><strong>انا:دكتور انا عايز الكل يفتكر اني دخلت غيبوبة تاني والحل اني انام لحد ما العيلة والكل يمشي من المستشفي</strong></p><p><strong>الدكتور:حاضر مع اني رافض طلبك</strong></p><p><strong>هالة:ياريت تنفذ يا دكتور وبلاش مقاوحة مع العراف ومش هوصيك محدش يعرف باللي بيحصل ده نهائي</strong></p><p><strong>خرج الدكتور وكملت كلام مع هالة:الوحيدة اللي هتعرف اني مش في غيبوبة هو انت وماسأل وبينك وبين أسيل تعرفيها غير كده مش عايز حد تاني يعرف الا لو ظهرت حاجة او مصيبة تعرفوني</strong></p><p><strong>هالة:حاضر، هنستني ماسأل ولما تيجي هنمشي ارجعهم لبيت العزبة ولا القاهرة</strong></p><p><strong>انا:سبيهم عمي سليم هيتصرف</strong></p><p><strong>هالة:هتعرف عمك ولا لا</strong></p><p><strong>انا:عمي عارف الخطة من قبل ما اقولها ليكي بس هو بعيد عن المستشفي دلوقتي بيشوف تأمين الحاجة اللي طلبتها منه</strong></p><p><strong>رجووع من الفلاش باااااااااااااااك</strong></p><p><strong>وصل عمي سليم:طمنوني حصل ايه</strong></p><p><strong>نهي:عمار بعد ما فاق دخل في غيبوبة تاني يا سليم ابني بيضيع مني</strong></p><p><strong>سليم:متقلقيش هيكون كويس المهم دلوقتي لازم ترجعوا لبيت العزبة وجودكم هنا خطر</strong></p><p><strong>نهي:مش هسيب ابني يا سليم</strong></p><p><strong>رامي:نهي هانم كلام سليم بيه صح، لازم نأمنكم كويس وهنا صعب دي مستشفي ومتقلقوش عمار عليه حراسة الموت كلها</strong></p><p><strong>هالة:اسفة اني هدخل بس كلام استاذ رامي صح لازم ترجعوا للبيت</strong></p><p><strong>نهي:حاضر يا سليم اللي تشوفه وانت هترجعي يا هالة معنا انت ومامتك ومفيش اي اعتراض لحد ما يقوم بالسلامة لأنك في خطر بسببنا</strong></p><p><strong>هالة:متقوليش كده يا طنط انا مش خايفة</strong></p><p><strong>الكل واقف وبيكلموا وجبل جاله خبر على اللاسلكي</strong></p><p><strong>حارس:سيادة القائد جبل في شخص هنا بيقول انه عايز يشوف العراف</strong></p><p><strong>جبل:مين الشخص</strong></p><p><strong>حارس:رسلان محمد</strong></p><p><strong>جبل:انتظر لحظة، سليم باشا في شخص اسمه رسلان محمد طالب يدخل يطمئن على العراف</strong></p><p><strong>سليم:خليه يدخل ولو معاه سلاح يتأخد منه ويتفتش</strong></p><p><strong>جبل:دخله يابني بس يتفتش الأول</strong></p><p><strong>حارس:معاه حراسة وشخص تاني عايز يدخل اسمه باسل</strong></p><p><strong>جبل:دخله هو واللي معاه من غير حراسة وفتشهم كويس</strong></p><p><strong>دخل رسلان من باب المستشفي واتجه بكل شموخ للدور اللي فيه العراف وطبعاً في كل دور في حراسة وتأمين جامد</strong></p><p><strong>نهي والكل مستنين يشوفوا مين اللي جاي يشوف عمار ولقوا رسلان ظهر قدامهم (وللمعلومة رسلان في ملامح من عمار زي نهلة بظبط اكنهم توأم)</strong></p><p><strong>سليم:أهلا بيك يا رسلان طلبت تطمن على العراف</strong></p><p><strong>رسلان:أهلا بيك يا سليم بيه</strong></p><p><strong>نهي:غريبة اكنكم توأم انت مين</strong></p><p><strong>هالة:لولا ان عمار في غيبوبة كنت افتكرت انه انت لولا ان بشرتك غامقة شوية</strong></p><p><strong>رسلان بابتسامة:اعرفكم بنفسي أنا رسلان محمد العراف اخو عمار العراف من الأب</strong></p><p><strong>نهي والكل بدهشة:لولا ان في شبه بينكم كنت قولت انك كداب</strong></p><p><strong>سليم:انت ابن منال صح</strong></p><p><strong>رسلان:صح يا عمي سليم انا رسلان ابن منال بس تعيش انت</strong></p><p><strong>نهي:سليم انا مش فاهمة حاجة مين ده</strong></p><p><strong>أسيل:هو احنا عندنا أخ ولد غير عمار</strong></p><p><strong>سليم:محدش كان يعرف حاجة الا انا ومحمد العراف قبل ما يموت وهو اللي طلب مني مقربش من رسلان ولا نيجي جمبه وهو اللي اختار ان عمار اللي يبقي الكبير من بعده ورسلان يكون اخو عمار الصغير واخوكم يا بنات</strong></p><p><strong>رسلان:انا مش طالب اي مشاعر من اي حد فيكم بس انا طول الوقت من ساعت ما عرفت ان ليا اخ وعيلة وانا مقرر مقفش قدامه الا وانا ناجح علشان اكون قادر اكون ضهر وسند ليه ولسه جاي من السفر النهاردة واول ما سمعت باللي حصل قررت اني اجي ولازم اكون في ضهره</strong></p><p><strong>هالة:نورت يا رسلان، انا صديقة عمار المقربة بس للاسف عمار دخل في غيبوبة تاني</strong></p><p><strong>رسلان:نعم انت بتقولي ايه، هو مش كان فائق</strong></p><p><strong>أسيل بغضب:انت بتكلم كده ليه ملكش حق تكلم بصوت عالي اخوك الكبير عايش وهو اللي يكلم معنا ويحقق مش انت</strong></p><p><strong>رسلان:مين انت بقي علشان تكلميني كده</strong></p><p><strong>سليم:اهدوا مش عايز اي دوشة، دي أسيل اختك الصغيرة يا رسلان</strong></p><p><strong>رسلان بهدوء:اسف يا جماعة على الازعاج اللي عملته بس ممكن ادخل عند عمار</strong></p><p><strong>سليم:ما هو في غيبوبة يابني هنشوف الدكتور الاول بس مين اللي معاك ده</strong></p><p><strong>باسل رد:انا صاحبه ومدير مكتبه يا سليم بيه وكنت متابع اخبار العراف اول باول وببلغه بيها</strong></p><p><strong>سيلين:انا سيلين اختك يا رسلان ودي نهلة اختنا برضو وكمان أسيل</strong></p><p><strong>رسلان:عارفكم كلكم يا سيلين واتمني يجي يوم ونكون قريبين من بعض لاني الأول كنت وحيد ودلوقتي ليا ضهر بيكم</strong></p><p><strong>هالة انسحبت وسط الهيصة اللي حاصلة برة دي ودخلت لعندي كنت لسه مخدتش الدواء اللي يخليني انام</strong></p><p><strong>انا:في ايه خير جيتي تاني ليه كنت لسه هاخد الدواء</strong></p><p><strong>هالة:مش عارفة اقولك ازاي بس حصل حاجة غريبة</strong></p><p><strong>انا:خير قولي</strong></p><p><strong>هالة:في شخص جيه دلوقتي اسمه رسلان وبيقول انه اخوك الصغير رسلان محمد العراف</strong></p><p><strong>انا بفرحة وبهدوء:احيراً شرف البيه ههههههههه</strong></p><p><strong>هالة باندهاش:غريبة انت متصدمتش يعني ان ليك اخ ولد لا وكمان كنت مستنيه</strong></p><p><strong>انا:انا عارف عنه كل حاجة من حوالي 6 شهور او سنة بس لما دورت وراه عرفت انه رافض يقابلني الا لما يكون قدوة ليا وقادر يبقي ضهر ليا واحترمت مشاعره ومرضتش اعرفه بنفسي ولا اكلمه</strong></p><p><strong>هالة:عمار ده فيه شبه منك بس هو بشرته اغمق منك هههههه</strong></p><p><strong>انا:ابويا شكله كان بيخلي كل حريمه تمسك صورتي وتتوحم عليا نهلة طالعة شبهي وكمان رسلان</strong></p><p><strong>هالة:هيعرف الحقيقة ولا</strong></p><p><strong>انا:اه هيعرفها منك انت، لأنه بقي ضهري وسندي يا هالة ورسلان كويس ومحترم وملهوش في الدوشة بتاعت العرافين وزي ما هو يختار بقي بس مش هيقابلني انا هيقابلني في بيتك</strong></p><p><strong>هالة:اسفة بس مش فاهمة بيتي ازاي</strong></p><p><strong>انا:هالة انا مش هينفع اخرج من هنا اروح مكان معروف او بتاعي وطبعاً اللي هيعرف اني مش في غيبوبة هو صخر والفريق بتاعي وانت وماسأل وأسيل ورسلان يعني مش هينفع ارجع القصر الحراسة ذات نفسها مش هتعرف</strong></p><p><strong>هالة:حاضر بس طنط نهي قالت اني هرجع معاهم للعزبة</strong></p><p><strong>انا:هترجعي معاهم عادي وتسيبي سلوي هناك وتنزلي القاهرة بأي حجة</strong></p><p><strong>هالة:حاضر يا عمار</strong></p><p><strong>انا:ماسأل لسه مرجعتش صح</strong></p><p><strong>هالة:لسه يا عمار ولا هي ولا صخر</strong></p><p><strong>برة عندهم دخلت عليهم خديجة السيوفي</strong></p><p><strong>خديجة:مساء الخير ممكن اشوف العراف</strong></p><p><strong>سليم:مساء النور يا خديجة</strong></p><p><strong>خديجة:حضرتك تعرفني</strong></p><p><strong>سليم:اه خديجة السيوفي بنت اخويا وحبيبي نديم السيوفي</strong></p><p><strong>خديجة باستغراب:حضرتك مين</strong></p><p><strong>سليم:انا سليم العراف عم عمار العراف</strong></p><p><strong>خديجة:تشرفت بيك عايزة اشوف العراف لو سمحت</strong></p><p><strong>سليم:اسف يا بنتي عمار في غيبوبة بعد ما فائق دخل فيها تاني</strong></p><p><strong>خديجة:انا لازم اكلم ضروري معاه حياة او موت</strong></p><p><strong>سليم:تحبي نكلم طيب مع بعض يمكن أقدر اساعدك</strong></p><p><strong>خديجة:معنديش مانع بس في مكان تاني بلاش هنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في العالم الآخر عند ماسأل</strong></p><p><strong>ماسأل:طب علشان خاطري اسمح ليها بالتحول خلينا نلحق عمار والعيلة</strong></p><p><strong>اوزيس:اسف يا ماسأل بس مش هينفع</strong></p><p><strong>ماسأل بغضب:مينفعش ليه مانت لازم تديني سبب ليه مينفعش</strong></p><p><strong>اوزيس بغضب شديد:لان عمار العراف........وسكت</strong></p><p><strong>ماسأل:كمل عمار ايه سكت ليه هو في ايه بيحصل</strong></p><p><strong>ايفسون:معرفش يا ماسأل في ايه يا اوزيس ما تكلم</strong></p><p><strong>الملكة أليف (زوجة اوزيس) دخلت عليهم:هقولكم انا في ايه مادام اوزيس مش راضي يتكلم</strong></p><p><strong>اوزيس:مينفعش يا أليف مينفعش حد يعرف السر ده</strong></p><p><strong>أليف:انت خبيت كتير بالاتفاق مع محمد العراف</strong></p><p><strong>ماسأل:ياريت تكلمي يا أليف لان مفيش وقت</strong></p><p><strong>أليف:اللي حصل زمان هو، ان محمد العراف مضي العهد مع اوزيس جدك بانه يكون صاحب القوة والمعرفة ويتجوز من هنا وزي ما الكل عارف ان محمد العراف اتجوز ايفسون</strong></p><p><strong>ماسأل:ما كلنا عارفين كده حتى ايفسون كمان</strong></p><p><strong>أليف:اللي محدش يعرفه، ان محمد العراف موافقش ان ايفسون تتحول وتبقي بشرية وقالها خليكي هنا وعادي انا هجيلك كل فترة لان وقتها كان بيدور يتنقل بين العالمين عن طريق السرداب برضو عكس اللي عمار عمله واختار انك تبقي بشرية علشان تعيشي جمبه على طول</strong></p><p><strong>ايفسون:كل ده انا عارفة بيه يا أليف في ايه جديد</strong></p><p><strong>أليف:محمد العراف اتجوز من نهي بعد جوازه على طول من ايفسون بس للاسف نهي مبتخلفش.........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبس كده يا ترى رسلان العراف هيكون فعلاً ضهر وسند عمار العراف، وازاي نهي مبتخلفش امال عمار يكون ابن مين ويا ترى عمار ناوي على ايه وايه خطته</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علشان نكون متفقين ومتأخرش عليكم هيبقي في كل 4 ايام جزء جديد (والايام بتتحسب من تاني يوم نشر الجزء)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مستني تعليقاتكم وتوقعاتكم في التعليقات واتمني اشوف تفاعل قوي على السلسلة الرابعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الي اللقاء في الجزء الثاني من السلسلة الرابعة العراف</strong></p><p></p><p>الجزء الثاني</p><p><strong>أليف:انت خبيت كتير بالاتفاق مع محمد العراف</strong></p><p><strong>ماسأل:ياريت تكلمي يا أليف لان مفيش وقت</strong></p><p><strong>أليف:اللي حصل زمان هو، ان محمد العراف مضي العهد مع اوزيس جدك بانه يكون صاحب القوة والمعرفة ويتجوز من هنا وزي ما الكل عارف ان محمد العراف اتجوز ايفسون</strong></p><p><strong>ماسأل:ما كلنا عارفين كده حتى ايفسون كمان</strong></p><p><strong>أليف:اللي محدش يعرفه، ان محمد العراف موافقش ان ايفسون تتحول وتبقي بشرية وقالها خليكي هنا وعادي انا هجيلك كل فترة لان وقتها كان بيقدر يتنقل بين العالمين عن طريق السرداب برضو عكس اللي عمار عمله واختار انك تبقي بشرية علشان تعيشي جمبه على طول</strong></p><p><strong>ايفسون:كل ده انا عارفة بيه يا أليف في ايه جديد</strong></p><p><strong>أليف:محمد العراف اتجوز من نهي بعد جوازه على طول من ايفسون بس</strong></p><p><strong>ايفسون:بس ايه سكتي ليه كملي كلامك يا أليف</strong></p><p><strong>أليف:عمار مش ابن نهي يا ايفسون، عمار ابنك انت</strong></p><p><strong>ماسأل:نعم بتقولي ايه ازاي ده عمار بشري اصلاً ازاي ابن ايفسون</strong></p><p><strong>ايفسون بصدمة:نعم بتقولي ايه عمار ابني طب ازاي</strong></p><p><strong>أليف:هحكيلك</strong></p><p><strong>فلاش باااااااك</strong></p><p><strong>محمد العراف:اوزيس ايفسون حامل وانا مش عارف اتصرف ازاي كده الولد هيبقي جن مش بشري ولا هيبقي ايه بظبط</strong></p><p><strong>اوزيس:لا يا محمد، الولد هيبقي نصف بشري ونصف جن لو أتولد هنا لكن لو اتولد في عالم البشر هيبقي بشري بالكامل</strong></p><p><strong>محمد:طب ازاي هيحصل انه يبقي بشري</strong></p><p><strong>اوزيس بيفكر:بص عندي حل بس مينفعش حد يعرفه خالص حتى ايفسون</strong></p><p><strong>محمد:انطق خير</strong></p><p><strong>اوزيس:نهي مراتك مبتخلفش صح بس هي متعرفش كده ولا عرفت</strong></p><p><strong>محمد:لا نهي متعرفش حاجة وخايف اجرحها</strong></p><p><strong>اوزيس:حلو اوي بص بقي انت هتأخد ايفسون للعالم البشري معاك بس وهي جِنية مش بشرية وهتدي نهي منوم قوي، وانا بنفسي اللي هنقل الجنين من بطن ايفسون لبطن نهي الجنين كده عنده قد ايه يا محمد</strong></p><p><strong>محمد:اعتقد يومين او 3 ايفسون قالتلي من يومين</strong></p><p><strong>اوزيس:كويس اوي كده هنقدر ننقل الجنين وده طبعا مخالف للطبيعة بس هنعمل ايه مادام حصل اللي حصل وايفسون مش بشرية يبقي لازم ابنك يتربي في عالم البشر علشان يكون معاك يا محمد</strong></p><p><strong>خد اوزيس ومحمد العراف ايفسون وهي غايبة على الوعي ووصلوا للفيلا عند نهي، وكانت غايبة عن الوعي هي كمان بسبب سحر اوزيس والاتنين بقوا على سرير واحد</strong></p><p><strong>محمد:هنعمل ايه دلوقتي</strong></p><p><strong>اوزيس:مردش على محمد وبدأ يقول طلالسم وتعويذة سحر نقل الجنين من بطن ايفسون لبطن نهي</strong></p><p><strong>اوزيس خلص الطلالسم وكلم محمد العراف:بص يا محمد دلوقتي نهي بقيت حامل خلاص</strong></p><p><strong>محمد:طب وايفسون لما تفوق وتكتشف مانت عارف انها بتعرف حاجات</strong></p><p><strong>اوزيس:متقلقش ايفسون هتنسي كل حاجة من قبل حتى ما تبلغك انها حامل وبعد كده خلى بالك وانت معاها يا عراف فاهمني أكيد</strong></p><p><strong>محمد:فاهمك يا اوزيس شكرا ليك على المساعدة بس ده يفضل سر بينا ولا نهي تعرف ولا حتى اي حد</strong></p><p><strong>رجووووع من الفلاش بااااااااك</strong></p><p><strong>ايفسون بحزن ودهشة:يعني عمار يكون ابني انا</strong></p><p><strong>أليف بحزن:ايوة يا ايفسون ابنك اللي كنتي حامل فيه بس اتنقل في رحم نهي وهي بقيت امه اللي اترب في بطنها وكبر معاها</strong></p><p><strong>ماسأل بحزن ودهشة:يعني عمار كده عنده 2 أم ايفسون و نهي...عمار لو عرف حاجة زي كده معرفش ردة فعله هتبقي ايه</strong></p><p><strong>اوزيس:مش لازم يعرف</strong></p><p><strong>ايفسون بغضب:ازاي مش لازم يعرف يا اوزيس مش كفاية اللي عملته فينا زمان كمان عايز تحرم ابني من انه يعرف الحقيقة، اول ما شوفته حسيت بشعور غريب حسيت انه حتة مني بس قولت يمكن بسبب حبي الكبير لمحمد العراف وانه شبهه بس احساسي طلع صح انا موافقة يا ماسأل هاجي معاكي</strong></p><p><strong>اوزيس:وانا قولتلك لا يا ايفسون مش هتتحولي لبشرية</strong></p><p><strong>ايفسون:متنساش اني اختك يعني من العائلة الملكية وليه الحق اني اختار انا عايزة ايه ومش عايزة ايه عن اذنكم يلا يا ماسأل</strong></p><p><strong>خرجت ايفسون وماسأل من قاعة الملك اوزيس ورجعت لمكانها اللي بتقعد فيه</strong></p><p><strong>ماسأل:انا مصدومة بجد عمار يبقي ابنك يعني انا وعمار قرايب</strong></p><p><strong>ايفسون بحزن:يعتبر مش ابني بشكل كامل بس هو كان في بطني الاول وبعدين اتنقل في بطن نهي يعني احنا الاتنين امهااات لعمار</strong></p><p><strong>ماسأل:ناوية على ايه يا ايفسون هتيجي معايا ولا لا احنا بقالنا يومين هنا وانا معرفش حاجة عنه</strong></p><p><strong>ايفسون:هتحول لبشرية بس معايا قوة الجن زي ما هي وهيكون عمري 40 سنة وطبعا هعمل خلطة سحر الجمال</strong></p><p><strong>ماسأل:طب بسرعة يا ايفسون مفيش وقت</strong></p><p><strong>عد حوالي ساعة لحد ما ايفسون عملت الترياق وشربته وجسمها وهيئتها بقوا بشرية تماماً نفس جمال ماسأل واكتر منها كمان تشوفها متقولش انها 40 سنة ابداً تقول انها 30 سنة ولسه شابة</strong></p><p><strong>ماسأل:احية انت كده اتحولتي ده عمار لو شافك مش هيعرفك هيفتكرك واحدة صاحبتي ههههههه</strong></p><p><strong>ايفسون:تصدقي مشتاقة اوي اشوفه عكس كل مرة المرادي هشوف ابني اللي اتربي واتولد بعيد عني يلا بينا</strong></p><p><strong>واتنقلت ايفسون وماسأل للسرداب..خرجوا من هناك لقيت صخر زي ما هو في العربية</strong></p><p><strong>ماسأل:صخر انت لسه هنا اسفة اتأخرت عليك</strong></p><p><strong>صخر:ولا يهمك انت غيبتي يومين كاملين، بس عندي اخبار مش كويسة</strong></p><p><strong>ماسأل وايفسون بقلق:خير عمار كويس</strong></p><p><strong>صخر:العراف دخل في غيبوبة تاني وجسمه رافض يستجيب للعلاجات</strong></p><p><strong>ماسأل:بسرعة يا صخر خدني المستشفى</strong></p><p><strong>صخر:الكل في العزبة دلوقتي تحبي نروح هناك الأول</strong></p><p><strong>ماسأل:ماشي يلا بينا</strong></p><p><strong>اتحرك صخر بايفسون وماسأل للعزبة وهما على الطريق صخر كان مستغرب مين دي اللي خرجت مع ماسأل لانه عارف اصل ماسأل ايه</strong></p><p><strong>وصلت ماسأل للقصر</strong></p><p><strong>ماسأل:عمار كويس حد يرد عليا عمار كويس</strong></p><p><strong>نهي:اهدي يا حبيبتي عمار كويس بس دخلت في غيبوبة تاني</strong></p><p><strong>أسيل بعياط:عمار مش هيموت صح يا ماسأل</strong></p><p><strong>ماسأل بعياط:لا يا حبيبتي مش هيموت متقلقيش</strong></p><p><strong>ايفسون:مساء الخير التعزية ليكم شدوا حيلكم</strong></p><p><strong>نهي:مساء النور شكرا ليكي مين حضرتك</strong></p><p><strong>ايفسون:قريبة ماسأل لما سمعت اللي حصل جيت على طول لاني بعز عمار اوي</strong></p><p><strong>سليم:اهلا بحضرتك يا مدام....</strong></p><p><strong>ايفسون:انا ايفسون</strong></p><p><strong>سليم:اهلا بيكي اتفضلي</strong></p><p><strong>ماسأل بعياط:عمي سليم عايزة اشوف عمار حالا</strong></p><p><strong>سليم:مش هينفع يا ماسأل الدكتور مانع الدخول لعنده حتى رسلان معرفش يدخل</strong></p><p><strong>ماسأل:مين رسلان، حضرتك مين</strong></p><p><strong>ايفسون ردت قبل ما رسلان يرد:انت اخو عمار الصغير صح</strong></p><p><strong>رسلان بدهشة:صح حضرتك عرفتي ازاي</strong></p><p><strong>ايفسون:باين عليك يا رسلان شبه محمد العراف وهو صغير اوي</strong></p><p><strong>نهي باستغراب:وحضرتك تعرفي محمد العراف جوزي منين</strong></p><p><strong>ايفسون بلجلجة:شوفت صورته مع عمار قبل كده</strong></p><p><strong>هالة مسكت تليفونها وبعتت رسالة لتليفون ماسأل وأسيل وصخر ورسلان كمان</strong></p><p><strong>وخدت رقم رسلان مني انا قبل ما ادخل في النوم بسبب المنوم</strong></p><p><strong>هالة:ماما انا لازم ارجع القاهرة حالا حصلت مشكلة في فرع الشركة ولازم احلها بنفسي</strong></p><p><strong>سلوي:طيب نرجع سوا هقعد ليه هنا لوحدي</strong></p><p><strong>نهي:مفيش الكلام ده يا سلوي احنا بقينا صحاب هتفضلي هنا لحد ما نطمن عليكي وصخر هيروح مع هالة لانها مينفعش تبقي لوحدها</strong></p><p><strong>أسيل بتشوف التليفون:متقلقيش يا حلوة عمار كويس وهيقابلك بعد شوية متبينيش اي ردة فعل</strong></p><p><strong>ماسأل بتشوف التليفون:متقلقيش يا ماسأل عمار بخير وكويس وهيشوفك بعد شوية متبينيش اي ردة فعل</strong></p><p><strong>رسلان:أخوك مستنيك وكان عارف بيك من فترة بس سابك علشان محبش يضغط عليك وهو مستنيك</strong></p><p><strong>ونفس الرسالة وصلت لصخر ان عمار كويس وعايزك</strong></p><p><strong>هالة:استأذن انا يا جماعة</strong></p><p><strong>ماسأل:وانا كمان عايزة اروح المستشفي وهأخد ايفسون وأسيل معايا</strong></p><p><strong>سليم:طب اصبري هوصلكم انا لان صخر هيروح مع هالة وجبل عند عمار</strong></p><p><strong>رسلان:خليك يا عمي انا هوصلهم ومتقلقش الحراسة بتاعتي برة</strong></p><p><strong>نهي:رسلان يمكن مقابلتنا مكنتش لطيفة بس خلي بالك على نفسك وخد حراسة من رجالة الموت مع حراستك</strong></p><p><strong>رسلان:حاضر حضرتك</strong></p><p><strong>نهي:مسمهاش حضرتك اسمها يا ماما انا مامتك زي منال</strong></p><p><strong>رسلان بفرحة:حاضر يا ماما</strong></p><p><strong>خرجت هالة عند صخر</strong></p><p><strong>هالة:جاهز للي عمار طلبه منك</strong></p><p><strong>صخر:متقلقيش الحراسة دلوقتي بتتغير عند عمار وبلغت الفريق بتاعه كمان</strong></p><p><strong>هالة:طب يلا بينا</strong></p><p><strong>وخرجت ماسأل هي كمان ورسلان معاهم</strong></p><p><strong>رسلان:هي مين هالة دي اللي بعتت لينا الرسائل</strong></p><p><strong>ماسأل:صاحبة عمار ومتقلقش هي ثقة</strong></p><p><strong>أسيل:المهم دلوقتي نشوف عمار كويس ولا لا ممكن نتحرك بقي</strong></p><p><strong>فلااااااااااش باااااااك</strong></p><p><strong>انا:بقولك ايه يا دكتور انا مش هاخد الدواء وفاكس منه انا عايزك تديني مفتاح عربيتك وهدومك والبالطو الأبيض كمان</strong></p><p><strong>الدكتور:حاضر يا عمار بيه بس هتخرج ازاي من غير الحراسة ما تشوفك</strong></p><p><strong>انا:مانت هتتصل بحد دلوقتي انه ياخد الحراسة الي على الباب ويقولهم هنجهز اوضة العناية للعراف فلازم تيجي الحراسة معنا</strong></p><p><strong>وفعلا الدكتور عمل كده والحراسة اتحركت</strong></p><p><strong>وانا لبست هدوم الدكتور ولبست البالطو كمان وخرجت من الاوضة ومشيت من الباب الخلفي ونزلت الجراچ ولقيت عربية الدكتور وكان قايلي على الارقام بتاعتها وخدتها واتحركت على القاهرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في فيلا نديم السيوفي</strong></p><p><strong>رجعت خديجة من برة بعد غياب اكتر من 5 ساعات</strong></p><p><strong>داليا:انت كل ده فين قلقتيني عليكي انت كويسة حد عملك حاجة</strong></p><p><strong>خديجة:انا كويسة وبخير متقلقيش</strong></p><p><strong>نديم:قلقتينا يابنتي ومشيتي من غير الحراسة كمان</strong></p><p><strong>خديجة:انا كويسة بس معرفتش اقابل العراف</strong></p><p><strong>نديم:نعم امال كل ده فين</strong></p><p><strong>خديجة:العراف في غيبوبة وتعبان</strong></p><p><strong>داليا:امال اتأخرتي ليه يا حبيبتي كل ده</strong></p><p><strong>خديجة:قابلت سليم العراف وقعدت معاه كمان</strong></p><p><strong>نديم:وقالك ايه اكلمتي معاه في حاجة</strong></p><p><strong>فلااااااااااش بااااااااك</strong></p><p><strong>سليم:ابوكي صديقي من زمان وحبيبي كمان كانت اول مرة اشوفه من 20 سنة يوم الفرح بتاع سيلين</strong></p><p><strong>خديجة:غريبة مع انكم اعداء وبينكم تأر</strong></p><p><strong>سليم باستغراب:اعداء وتأر ايه يابنتي مفيش الكلام ده</strong></p><p><strong>خديجة بغضب:ازاي مفيش الكلام ده مش انتوا قتلتوا جدي والعراف الكبير قتله زمان</strong></p><p><strong>سليم بدهشة:محصلش يا بنتي وعزت العراف مقتلش السيوفي جدك اللي قتل السيوفي شخص تاني خالص وحاول يضرب العيلتين في بعض ووقتها طبعا ابوكي كان صغير ومحمد العراف استلم مكان ابوه وكان خايف على ولاده علشان كده لحد النهاردة بنكتشف انه عنده ولاد جديدة</strong></p><p><strong>خديجة:مين اللي قتل جدي مادام مش العراف</strong></p><p><strong>سليم:عمار العراف اللي يقدر يرد على سؤالك مش انا ولازم تستني العراف يفوق وبلاش الكرهه والحقد يا بنتي لان العراف مش هو اللي عملها بس للاسف اضحك على ابوكي وقتها وصدق ان العراف اللي عملها بسبب كان في خلاف بينهم وقتها</strong></p><p><strong>رجووووع من الفلاش بااااااااك</strong></p><p><strong>نديم:يعني مش عزت العراف اللي عملها وانا عايش 20 سنة من عمري فاكر انه هو</strong></p><p><strong>داليا:ما يمكن سليم العراف بيكدب علشان يداري على اللي حصل زمان</strong></p><p><strong>نديم:العرافين مش بتكدب يا داليا حتي لو على رقبتهم حكم الاعدام وهينقذهم مش بيكدبوا ابداً</strong></p><p><strong>خديجة:يعني كلام سليم العراف صح وان مفيش بينا تأر كده</strong></p><p><strong>داليا:وانت فرحتي كده ليه مش يمكن كداب ولسه منعرفش عمار هيفوق امتي</strong></p><p><strong>خديجة:انا مفرحتش ولا حاجة بس فرحت ان جدي مماتش على ايد الناس دي وهنستني العراف يفوق ونشوف عن اذنكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في فيلا هالة المحمدي</strong></p><p><strong>وصلت الأول ومكنش حد وصل خالص وكانت هالة سابلتي المفتاح وقالتلي انها هتأخد مفتاح سلوي امها في السر</strong></p><p><strong>دخلت وغيرت هدومي اللي خدتها من المستشفي كانت ماسأل جابتلي طقم جديد قبل ما تمشي وجهزت ومنستش شياكتي حتي في وقت احزاني</strong></p><p><strong>وقعدت مستني وصلوهم بالسلامة</strong></p><p><strong>بعد نصف ساعة من الانتظار سمعت صوت العربيات من غير اي حراسة وهتعرفوا ازاي بعد شوية رسلان خلع منهم</strong></p><p><strong>الباب اتفتح وجريت عليا أسيل اول ما شافتني</strong></p><p><strong>أسيل:حبيبي انت كويس يا قلبي فيك حاجة طمني</strong></p><p><strong>انا:بخير يا حبيبتي وكويس لما شوفتك</strong></p><p><strong>قربت ماسأل عليا وحضنتني هي كمان</strong></p><p><strong>ماسأل:وحشتني اوي اسفة اتأخرت عليك بس غصب عني</strong></p><p><strong>انا:ولا يهمك المهم انها جت معاكي نورتي يا ايفسون</strong></p><p><strong>ايفسون بنظرة عتاب وحزن:بنورك يا حبيبي</strong></p><p><strong>انا:مش ناوي تقرب عليا ولا ايه تعال في حضني يالا</strong></p><p><strong>رسلان جيه بسرعة لحضني وحضنته وكنت فرحان اوي انه بخير وكويس وقعلا ناجح وهيبة قدامي</strong></p><p><strong>رسلان:ياااااااااه كان نفسي في الحضن ده من زمان اوي كان نفسي اترمي في حضنك ياخويا واقولك اني اخوك</strong></p><p><strong>انا:وانا كمان يا حبيبي بس ادينا مع بعض خلاص واوعدك مش هسيبك تاني</strong></p><p><strong>رسلان:عمار انت ضهري وسندي من النهاردة وانا جمبك وفي ضهرك</strong></p><p><strong>انا:مع انك مش بتحب السلاح ولا الدم</strong></p><p><strong>رسلان:مش بحبهم بس مش هسيبك رجلي على رجلك يا عمار</strong></p><p><strong>انا:وانا عايزك في ضهري يا رسلان نورت يا رسلان العراف</strong></p><p><strong>انا:هالة شكرا انك كنتي قد المهمة اللي قولتلك عليها</strong></p><p><strong>هالة:اطلب اي حاجة وانا تحت امرك</strong></p><p><strong>صخر:اتبسط انك بخير وانك مخبتش عليا خبر غيبوبتك المزيف ههههه</strong></p><p><strong>انا:عيب انت سري ودراعي اليمين ومن النهاردة انت ورسلان اصحاب اسراري</strong></p><p><strong>رسلان وصخر:اؤامرك يا عراف ههههه قصدي يا عمار</strong></p><p><strong>ايفسون:ممكن تمسك ايدي وتركز في عيني شوية صغيرين</strong></p><p><strong>انا وفهمت ايفسون:لا يا ايفسون مش دلوقتي لازم افضل بالنار اللي جوايا</strong></p><p><strong>ماسأل:ليه يا عمار خليها تعالجك علشان قلبك يهدي شوية</strong></p><p><strong>انا:لا انا كده كويس مش عايز انسي وجعي ولا يهدي حتى عايز النار تأكل في قلبي كده علشان مش هسيبهم عايشين</strong></p><p><strong>رسلان:شوف عايز اي وانا افديك برقبتي</strong></p><p><strong>انا:متقولش كده انا مش حمل خسارة حد تاني بحبه انتوا فاهمين</strong></p><p><strong>الكل:فاهمين</strong></p><p><strong>انا:صخر فين الفريق</strong></p><p><strong>صخر:على الطريق يا عراف قدامهم شوية ويوصلوا</strong></p><p><strong>انا:تمام، أحب اعرفكم بالشخص الجديد تعالى يا اكتشا</strong></p><p><strong>اكتشا خرجت من اوضة المكتب الجاسوسة بتاعتي اللي كانت عند التنين طول الفترة اللي فاتت</strong></p><p><strong>اكتشا:اؤامرك يا عراف</strong></p><p><strong>انا:اعرفكم باكتشا الجاسوسة اللي كانت عند التنين وشافته وعرفت هو مين شكلا وكل حاجة عنه وهي اللي بلغتني بالاغتيال بس كانوا شاكين فيها وقالوا قدمها قبل الاغتيال بدقائق</strong></p><p><strong>أسيل غيرانة من لبس اكتشا وشكلها ودخلت جوا حضني:المهم انك كويس</strong></p><p><strong>انا:بوست أسيل من خدها، كويس طول مانتوا بخير بس قلبي وجعني على لميس وعيني دمعت</strong></p><p><strong>ايفسون جريت عليا ومسحت دموعي:متعيطش متخليش قلبي يوجعني عليك</strong></p><p><strong>انا باستغراب:حاضر يا ايفسون</strong></p><p><strong>وصل الفريق واحنا بنكلم وجيه وقت الجد يا صديقي جاهز للي هتسمعوا دلوقتي</strong></p><p><strong>في مكان تاني منعرفش عنه حاجة هههههههه خلاص مش هرخم عليك المرادي تعال نشوف العراف عايز اي منهم</strong></p><p><strong>إيلا:اوووووف كويس انك بخير خوفت فعلا تكون دخلت في غيبوبة</strong></p><p><strong>انا:متقلقوش انا بخير اهو بس الي جاي معرفش هخرج منه بخير ولا لا وعايزكم معايا وليكم حرية الاختيار ومش عايز رد دلوقتي</strong></p><p><strong>رسلان:اسف بس من قبل ما اسمعك انا في ضهرك ومعاك</strong></p><p><strong>صخر والكل:واحنا كمان يا عراف انت عارف اننا فداء ليك</strong></p><p><strong>انا:اسمعوني كويس طيب، دلوقتي اجتماع العهد قرب اوي وطبعا لو العراف معملش ردة الفعل بتاعته قبل الاجتماع يبقي بيعرف الكل انه بقي مستسلم لاي هجوم ووقتها كل دول العالم كل كبير مافيا فيها هيحاول يقتلني وهيهجم علينا والمرادي العيلة كلها مش انا وبس ولو مردتش عليهم في أقرب وقت حرفيا الكل هيعرف ان العراف بيتنازل عن العرش ووقتها الكل هيطمع فيه ويهجم عليا علشان اللي هيموتني هيمسك مكاني</strong></p><p><strong>إيلا:معني كده انت عملت حوار الغيبوبة علشان تعرفهم انك مش معاهم اصلا وتعرف ترد عليهم وتفاجئهم</strong></p><p><strong>انا:صح كده شاطرة بس المرادي الهدف مش سهل لاننا رايحين في ارضهم والموضوع مش زي مارتن ولا نوح المرادي احنا رايحين تركيا</strong></p><p><strong>رسلان:اشمعنا تركيا هو التنين هناك</strong></p><p><strong>اكتشا:ايوة اخر معلوماتي انه هناك بيجهز لاجتماع العهد وكمان انطوان ومراد هناك وكولكان طبعا</strong></p><p><strong>ماسأل:اسفة اني بدخل في كلامكم بس انا عارفة انك قوي وتقدر عليهم بس المرادي انت بتقول انك رايح لارضهم برجلك ومن غير حراسة الموت ولا حتى الكتيبة الخاصة امال هتحمي نفسك ازاي</strong></p><p><strong>انا:متقلقوش من نقطة الحماية لان معمول حسابها كويس اوي في ناس هناك هتساعدنا اول ما نوصل بكل حاجة نطلبها</strong></p><p><strong>صخر:الهدف مين</strong></p><p><strong>انا:جماعة التنين كلها يا صخر ومش هنرجع الا لما الكل والعالم كله يشوف صور جينكيز وعصابته مرمين جمب بعض</strong></p><p><strong>رسلان:انا جاهز يا عمار</strong></p><p><strong>انا:انت هتفضل هنا يا رسلان بلاش انت تدخل في الانتقام والدم دي مش حربك انت</strong></p><p><strong>رسلان:اسف اني هخالف كلامك بس مفيش الكلام ده رجلي على رجلك انا مش صغير يا عراف</strong></p><p><strong>ايفسون قاعدة سرحانة فيا:ابني واقف قدامي ومش قادرة اقوله اني امك ولا حتي اخده في حضني اي العذاب ده بس</strong></p><p><strong>انا وركزت مع ايفسون وافكارها:ايفسون انت بتفكري في ايه اللي عرفته ده صح انت بتهزري اكيد الكل يخرج يا جماعة لو سمحتهم وتفضل ايفسون وماسأل</strong></p><p><strong>خرج الكل من الاوضة وسابوني انا وايفسون وماسأل</strong></p><p><strong>انا:انت كنتي بتفكري في اي من شوية جاوبيني</strong></p><p><strong>ماسأل:عمار اهدي، انت تعبان كنا هنحكيلك بس بعد الاجتماع</strong></p><p><strong>انا بغضب:تحكيلي ايه، تحكيلي ان ايفسون امي طب ازاي ازاي انا مخي هينفجر</strong></p><p><strong>ايفسون بعياط:اهدي يا حبيبي هفهمك كل حاجة انا مكنتش اعرف غير دلوقتي قبل ما اتحول اوزيس كان رفض تحولي وأليف اللي حكت لينا كل حاجة اهدي يا حبيبي هحكيلك كل حاجة</strong></p><p><strong>وحكيتلي ايفسون كل حاجة وكل معلومة تعرفها عن الموضوع وانا مش مستعوب اصلا ازاي ابويا يعمل كده وليه رفض يحول ايفسون مادام كانت حامل فيا وينقلني في بطن نهي اي الحاجة اللي اول مرة اسمع عنها دي ولا حتى *** في حضانة يصدق اللي بيتقال بس الجن قادر على قدرات خارقة ادهاله الخالق بس مش للدرجة</strong></p><p><strong>انا:سيبوني لوحدي لو سمحت</strong></p><p><strong>خرجوا هما الاتنين وانا مصدوم ومش مصدق السر الجديد كل ده بيحصلي من بعد موتك يا حبيبتي كل ده بيحصل وانا لوحدي يا لميس وحشتيني اوي يا لميس وحشتيني يا حبيبتي وصرخت بعلوو صوتي اااااااااااااااااه</strong></p><p><strong>أسيل:عمار ماله في ايه وبيصرخ ليه كده سبوني ادخل</strong></p><p><strong>ماسأل بحزن:مش هينفع يا أسيل سبيه لوحده شوية</strong></p><p><strong>أسيل:فهموني عملتوا ايه في اخويا عملتوا فيه ايه</strong></p><p><strong>ايفسون بزعيق:زي مانت خايفة على اخوكي انا خايفة على ابني كمان ممكن تهدي</strong></p><p><strong>أسيل بدهشة:انت بتقولي ايه ابنك ازاي، ده ابن ماما نهي انت بتخرفي</strong></p><p><strong>ماسأل:أسيل اكلمي حلو، ايفسون طلعت مامة عمار ونهي مش مامته اصلا</strong></p><p><strong>رسلان:احية اخويا مش هيستحمل كل الضغط العصبي ده عليه</strong></p><p><strong>صخر بحزن:متقلقوش عليه هيبقي كويس عمار قوي</strong></p><p><strong>إيلا ومونيكا وعامر وسارة:عمار قوي بس الحمل بقي كتير اوي عليه</strong></p><p><strong>هالة:صعبان عليا اوي موت لميس وخبر مامته عمار فعلا بيتوجع</strong></p><p><strong>ماسأل:انا هدخله وهطمنكم</strong></p><p><strong>دخلت عليا ماسأل لقتني قاعد في الأرض وساكت جريت عليا خدتني في حضنها</strong></p><p><strong>ماسأل:علشان خاطري بلاش تعمل كده انت قوي وانا عرفتك دائما وانت قوي بلاش تضعف لميس مستنية حقها تجيبه ليها</strong></p><p><strong>انا:هي فعلا امي يا ماسأل امال نهي تبقي مين</strong></p><p><strong>ماسأل:حبيبي هما الاتنين امهااات ليك واحدة هي اللي حملت فيك وواحدة هي اللي ولدتك من بطنها وربيتك</strong></p><p><strong>انا:ليه ليه ابويا يعمل كده فيا ويخبئ كمان السر عني</strong></p><p><strong>ماسأل:عمار فوق يا حبيبي انت وراك حاجات مهمة سيبلي الموضوع ده انا هحله وهعرف الكل بالطريقة الصح هترجع تلاقيه محلول</strong></p><p><strong>انا:طب انا اتعامل معاها ازاي دلوقتي</strong></p><p><strong>ماسأل:امك يا عمار من امتي وانت بترفض اي فرد جديد في العيلة اديك خدت رسلان في حضنك وهي كمان محتاجة حضنك وانت محتاجها يا حبيبي اندهالك</strong></p><p><strong>انا:ماشي يا ماسأل</strong></p><p><strong>خرجت ماسأل وندهت ايفسون علشان تدخل</strong></p><p><strong>ايفسون:انت كويس صح</strong></p><p><strong>انا:انا تعبان اوي خديني في حضنك حسسيني بيكي</strong></p><p><strong>ايفسون جريت وخدتني جوا حضنها وفضلت تعيط وانا كمان بعيط في حضنها...انا اسفة غصب عني لو بايدي مكنتش بعيدت عني ولا لحظة</strong></p><p><strong>انا:متتأسفيش ملكيش ذنب في حاجة يا ماما</strong></p><p><strong>ايفسون:طلعة منك حلوة اوي كان نفسي اسمعها اوي طول حياتي بس ابوك دائما لما كان بيلمسني مكنش بينزل جوايا احممم اسفة معرفتش قولت كده ازاي</strong></p><p><strong>انا:ولا يهمك بس ايه القمر ده انت لما بقيتي بشرية احلويتي اكتر</strong></p><p><strong>ايفسون بكسوف:عيونك اللي حلوة يلا قوم الكل مستني برة</strong></p><p><strong>خرجت من الاوضة وايفسون في حضني وكنا كويسين واتقبلتها بسرعة</strong></p><p><strong>هالة:انت كويس احمم قصدي عامل ايه</strong></p><p><strong>انا:بخير يا هالة اسف قلبنا بيتك دوشة</strong></p><p><strong>هالة:عيب متقولش كده البيت بيتك</strong></p><p><strong>صخر:هنتحرك امتي يا عمار</strong></p><p><strong>انا:حضر طيارة خاصة يا صخر علشان هنتحرك بعد 3 ساعات</strong></p><p><strong>وصل على الجملة دي سليم العراف</strong></p><p><strong>سليم:اتأخرت عليكم</strong></p><p><strong>انا:لا تمام جيت في وقتك تعال عايزك</strong></p><p><strong>سليم دخلنا المكتب وعرفت منه كل اللي حصل</strong></p><p><strong>سليم:الخبر اتسرب خلاص والكل عرف انك في غيبوبة</strong></p><p><strong>انا:كويس اوي طبعا مش هوصيك تخلى بالك منهم هنا كويس اوي</strong></p><p><strong>سليم:متقلقش يا عمار بس في حاحة خديجة بنت السيوفي جت وكانت عايزة تشوفك</strong></p><p><strong>انا:ليه في ايه</strong></p><p><strong>سليم حكالي كل حاجة وقالها ايه كمان</strong></p><p><strong>انا:مش وقتها يا سليم انا عندي الاهم دلوقتي بس خليك على تواصل بيها وعايزك تركز بحمايتك على هالة وتفضل في العزبة وخلي بالك من ايفسون</strong></p><p><strong>سليم:مين ايفسون دي بقي</strong></p><p><strong>انا:امي يا سليم امي الحقيقية</strong></p><p><strong>سليم:نعم امال نهي تبقي مين</strong></p><p><strong>انا:امي برضو ماسأل هتشرحلكم كل حاجة بعدين</strong></p><p><strong>بعد مرور 3 ساعات كانت الطيارة جهزت وكل حاجة تمام</strong></p><p><strong>انا:ماسأل مش هوصيكي انت بدالي هنا وسليم معاكي خلى بالك من نفسك ومن البيبي</strong></p><p><strong>ماسأل:تروح وترجعلي بالسلامة يا حبيبي متتأخرش يا عمار وطمني</strong></p><p><strong>انا:حاضر يا حبيبتي، أسيل عايزك قوية ومتقلقيش هرجعلك</strong></p><p><strong>أسيل قربت من ودني:بحبك متتأخرش عليا يا حبيبي</strong></p><p><strong>هالة:تروح وترجع بالسلامة متقلقش كله هيبقي تمام هنا</strong></p><p><strong>انا:وقربت منها وانا بسلم عليها، يسلمك يا بطل انت لما ارجعلك هشوف قلبك عايز ايه</strong></p><p><strong>هالة بكسوف وصدمة:احممم ترجع بالسلامة</strong></p><p><strong>ايفسون:ملحقتش اشبع منك متتأخرش عليا ممكن</strong></p><p><strong>انا:متقلقيش هرجع مخصوص علشانك هههههه</strong></p><p><strong>انا:جاهزين يا شباب</strong></p><p><strong>الفريق واكتشا ورسلان:جاهزين ياعراف</strong></p><p><strong>خدنا بعضنا وركبنا العربيات واتحركنا على مكان الطيارة الخاصة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبس كده نتقابل في الجزء القادم ونشوف العراف مين هيساعده هناك وكمان نهي هتتقبل خبر انها مش أمه الحقيقية ازاي</strong></p><p><strong>اللي اللقاء في الجزء الثالث من السلسلة الرابعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الثالث</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلت لمكان الطيارة الخاصة وطبعاً زي ما انتوا عارفين المرادي انا مسافر ومفيش اي حراسة معايا ولا حتى تعرف اني واقف على رجلي</strong></p><p><strong>صخر:عمار جاهز للخطوة دي ولا تحب نأجلها ونبعت الحراسة الأول</strong></p><p><strong>انا:انا مش بخاف يا صخر وانت عارف كده كويس، وكمان مين قال ان مفيش رجالة هناك كل حاجة هتعرفوها لما نوصل</strong></p><p><strong>صخر:انا مقصدش يا عمار انا خايف عليك واحنا المرادي هنطول هناك المرادي انت رايح ل3 اشخاص مش شخص واحد وهنرجع</strong></p><p><strong>انا:سيبك يا صخر قولي ابراهيم العطار عمل ايه</strong></p><p><strong>صخر:اخر حاجة اعرفها عنه انه وصل واستلم كل الاملاك وسيلفا وتشارلي لسه معملوش اي ردة فعل</strong></p><p><strong>رسلان:عمار ممكن اعرف انت ناوي على ايه</strong></p><p><strong>إيلا:هرد عليك بالنيابة عن العراف، عمار مش بيقول لحد خطته الا قبلها بيومين او لما هنوصل ويبدأ يطلب مننا مهام</strong></p><p><strong>انا:بظبط كده يا رسلان، ومتقلقش هتعرفوا كل حاجة لما نوصل يلا اربطوا الاحزمة علشان الطيار هيتحرك</strong></p><p><strong>في قصر العراف البلد</strong></p><p><strong>نهي:انا هجهز واروح المستشفي اشوف عمار واطمئن عليه مش قادرة اقعد كده يا جماعة بجد</strong></p><p><strong>سوزان:اهدي يا نهي هيبقي كويس وهيخرج بس الدكتور منع عنه الزيارة يعني ملهاش لازمة تروحي</strong></p><p><strong>نبيلة بحزن:لميس وحشتني اوي وكمان خايفة اوي على عمار</strong></p><p><strong>نهلة:اخويا هيبقي قوي وهيرجع بالسلامة متقلقوش انا مطمنة وحاسة بكده</strong></p><p><strong>دخلت عليهم وهما بكلموا أسيل وهالة وايفسون وماسأل</strong></p><p><strong>ماسأل:مساء الخير عاملين ايه</strong></p><p><strong>نهي:مساء النور، ماسأل ممكن افهم انت بتختفي فين وبترجعي تاني</strong></p><p><strong>ماسأل:عمار بيكون عارف يا ماما انا فين وبعمل ايه متقلقيش</strong></p><p><strong>نهي:ازاي عمار عارف وهو اصلا في غيبوبة</strong></p><p><strong>أسيل:عمار يا ماما فايق وسافر كمان زمانه في الطيارة وكان مضطر يخبئ على الكل حتى الحراسة متعرفش</strong></p><p><strong>نهي بدهشة:نعم يعني عمار مش في غيبوبة طب خبئ عليا ليه ده انا امي حتى</strong></p><p><strong>ماسأل:مش كده يا ماما بس هو لو كان قال قدام الكل وقتها هيتسرب الخبر وجماعة التنين هتعرف وهو سافر ليهم</strong></p><p><strong>نبيلة:احية يعني عمار من غير حراسة وكمان سافر ليهم علشان ينتقم</strong></p><p><strong>في دخلة سليم:للاسف اه عمار العراف دلوقتي بين الحياة والموت يأما يرجع وهو رافع رأسه ورافع اسم العرافين يأما هيموت وكل العيلة هتتصفي</strong></p><p><strong>هالة:أكيد هيرجع منتصر عليهم انا واثقة في عمار وتفكيره متقلقوش يا جماعة</strong></p><p><strong>ماسأل:ماما عايزاكي في موضوع مهم لوحدنا بعد اذنك</strong></p><p><strong>نهي:حاضر يا ماسأل تعالى نقعد في المكتب عن اذنكم يا جماعة</strong></p><p><strong>دخلت نهي وماسأل وكمان ايفسون وأسيل</strong></p><p><strong>نهي:مش قولتي لوحدنا يا بنتي اخرجي يا أسيل برة</strong></p><p><strong>أسيل:لا يا ماما ما احنا نعرف الموضوع برضو متقلقيش</strong></p><p><strong>ماسأل:بصي يا ماما القاعدة دي بعلم عمار وهو اللي وصاني اني اقعد معاكي وافهمك كل حاجة لحد ما يرجع من السفر بخير وسلامة</strong></p><p><strong>نهي:خير يا ماسأل قلقتيني يابنتي اكلمي</strong></p><p><strong>ماسأل:ماما اعرف بايفسون مامة عمار العراف الحقيقية</strong></p><p><strong>نهي بصدمة ودهشة وغضب:نعممممممممم ياختي مامة مين ازاي ده انت اجننتي امال انا اكون مين انا ام عمار وانا اللي</strong></p><p><strong>ولدته من بطني ازاي دي تكون امه اصلاً اي الجنان ده (وصوت نهي كان عالي اوي لدرجة ان الكل سمع ودخلوا عليهم)</strong></p><p><strong>نبيلة:اهدي يا نهي صوتك عالي اوي في ايه مالك</strong></p><p><strong>نهي:تعالى يا نبيلة اسمعي الهبل ده قال بتعرفني وبتقولي اعرفك بايفسون مامة عمار ابنك الحقيقية</strong></p><p><strong>سوزان:نعمممممم ازاي الهبل ده اكيد في حاجة غلط انت نصابة يا ست انت وجيتلنا منين اصلاً</strong></p><p><strong>ايفسون بغضب وانفعال:انا مش نصابة ومسمحش لحد يكلمني بالاسلوب ده وبلاش انا بدل ما الكل يزعل وتندموا</strong></p><p><strong>اسمعوها الاول قبل ما تحكموا عليها أو عليا</strong></p><p><strong>نهلة:نسمع ايه انت فاهمة اللي بتقوليه يا ماسأل انت واللي معاكي دي كمان</strong></p><p><strong>ماسأل بغضب:ماما نهي لو سمحتي افهمي واسمعيني، عمار كان عارف ان دي هتبقي ردة فعلك ومش هتقبلي تسمعي</strong></p><p><strong>حاجة وسجلك الرسالة دي بصوته وشغلت ماسأل التليفون على تسجيل عمار</strong></p><p><strong>عمار:نهي يا حبيبتي يا اجمل ما ليا في الدنيا كلها يا امي الغالية بس انت عارفة اني طول عمري بعاملك صاحبتي</strong></p><p><strong>وحبيبتي مش امي وبس، عارف ان الموقف صعب وانا زيك متقبلتهوش بسهولة وكسرت كل حاجة قدامي واتعصبت</strong></p><p><strong>جامد بس الكلام صح يا نهي، انا ابن ايفسون قبل ما اكون ابنك وعلشان خاطري لو بتحبيني اتعاملي بحب ومتعامليش</strong></p><p><strong>الناس وحش واستنيني لحد ما ارجع وافهمي كل حاجة من ماسأل هي هتحكيلك كل حاجة ومتقلقيش انا اتأكدت بنفسي</strong></p><p><strong>وهما كلامهم صح يا نهي هتوحشيني يا حبيبتي لحد ما ارجع واسف اني خبيت عليكي اني فايق بس كان لازم يحصل كده</strong></p><p><strong>نهي بعياط:مقدرش اكسرله كلمة مقدرش ده نور عيني اللي كبر قدامي وكان بيكبر حتة حتة وحبيته اوي مش هنسي</strong></p><p><strong>يوم ما قالي يا ماما، ياريتك ما طلبت مني اني اكون حلوة معاهم انا مدمرة دلوقتي من غيرك بس مقدرش ازعلك مني يا</strong></p><p><strong>حبيبي</strong></p><p><strong>ايفسون بعياط وبتقرب من نهي:انا اسفة انا مكنتش اعرف غير من يوم بظبط انه ابني انا اسفة بس كل الاحاسيس اللي</strong></p><p><strong>قولتيها دي انا كان نفسي اعيشها وخصوصاً معاه ممكن نكلم انا وانت لوحدنا وهحكيلك كل اللي عرفته ولو بكدب في</strong></p><p><strong>حاجة هو لما يرجع هيقولك كل حاجة</strong></p><p><strong>نهي خدت ايفسون وطلعوا فوق في اوضتها وقررت انها هتحكيلها كل حاجة</strong></p><p><strong>ايفسون:بصي اسمعيني كويس وبلاش تكوني قلقانة ولا تقطعي كلامي الا لما اخلص ممكن</strong></p><p><strong>نهي:ممكن حاضر اكلمي</strong></p><p><strong>ايفسون:انا اجوزت محمد العراف بسبب اتفاق بينه وبين اخويا زمان وكان لازم الاتفاق ده يتم بزواج بين العيلتين</strong></p><p><strong>واجوزنا وبعد ليلة دخلتنا بفترة حسيت اني حامل وقولت لمحمد العراف وقتها وفرح جداً بس وقتها كان مجوزك من 3</strong></p><p><strong>شهور ومكنش حصل حمل وهو كان نفسه في الحمل علشان العهد والعرش هيسيبه لمين ومحمد العراف وقتها روحتوا</strong></p><p><strong>كشفتوا انتو الاتنين وطلع العيب منك يا نهي انك مبتخلفيش اصلاً واسفة اني بجرحك بالكلام ده بس اسمعيني، اخويا</strong></p><p><strong>مش من عالم البشر يا نهي احنا عشيرة من عشائر الجن القوي اللي عندهم قوة خارقة</strong></p><p><strong>نهي بخوف:نعم بتقولي ايه ابعدي عني انا خايفة منك</strong></p><p><strong>ايفسون:متخافيش انا بشرية دلوقتي زيي زيك متخافيش يا نهي انا بشرية دلوقتي، وده بسبب ترياق بنعمله يقدر</strong></p><p><strong>يرجعنا بشريين المهم يا نهي، وقتها جوزنا محمد العراف اتفق مع اخويا انه لازم الحمل ده ميتمش لان وقتها انا كنت</strong></p><p><strong>جنية ولو عمار اتولد في بطني كان هيبقي نصف بشري ونصف جن، وقتها حصل طلالسم وسحر واتنقل الطفل من بطني</strong></p><p><strong>لبطنك وطبعاً اتعمل علينا سحر ونسينا كل الحادثة دي وانا اصلا نسيت اني حامل ورجعت مش حامل تاني وانت اللي بقي</strong></p><p><strong>الجنين في بطنك وكبر في بطنك بس اللبن نزل في كسي انا ونزل في الرحم بتاعي انا عرفتي ليه احنا الاتنين نبقي امهااات عمار</strong></p><p><strong>نهي بدهشة:دي ولا حكاية ألف ليلة وليلة بجد ليه محمد عمل كده وخبئ عليا</strong></p><p><strong>ايفسون:لانه بيحبك اكتر مني يا نهي، مع اني بحبه اوي ولسه بحبه</strong></p><p><strong>نهي بهدوء شوية:ايفسون انا بجد خايفة ازاي محمد كان بيجيلك هناك وبيجيلي تاني</strong></p><p><strong>ايفسون:معلش عارفة ان الموضوع صعب، بس انا بشرية دلوقتي متخافيش</strong></p><p><strong>نهي بتركيز:معني كده ان ماسأل كمان جنية زيك لانها قريبتك</strong></p><p><strong>ايفسون:اه يا نهي وبرضو عمار عمل العهد مع اخويا وكان لازم جواز يتم بينا وبينهم بس ماسأل بشرية برضو</strong></p><p><strong>نهي:احساس صعب اوي ان اكتشف ان ابني حبيبي فجأة يطلع ابن واحدة تانية وكان في بطننا احنا الاتنين</strong></p><p><strong>ايفسون:متقلقيش علاقتك بيه هتفضل زي ما هي حتى علاقتك الخاصة والسرية ههههه</strong></p><p><strong>نهي بدهشة:احممم انت قصدك ايه</strong></p><p><strong>ايفسون:متكسفيش انا عارفة كل حاجة، هههههه هنكلم بعدين</strong></p><p><strong>نهي:شكلك عارفة حتى مقاس بتاعه هههههههه</strong></p><p><strong>ايفسون باعجاب:اه ابني دكر وقادر عليكم يا لبوة انت وهما هههههه</strong></p><p><strong>نهي:يخربيتك انت اتحولتي ليه كده اتلمي بدل ما حد يسمعنا</strong></p><p><strong>ايفسون:حاضر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في فيلا نديم السيوفي</strong></p><p><strong>خديجة في اوضتها وقاعدة مع نفسها بتفكر</strong></p><p><strong>خديجة:ايوة زي ما بقولك كده على كلام على عمه سليم اهل عمار مش هما السبب</strong></p><p><strong>ندي صاحبتها في التليفون:وانت ليه مصدقة كلام الراجل ده مش يمكن بيقولك كده وخايف على ابن اخوه منكم</strong></p><p><strong>خديجة:بصي خلينا متفقين على حاجة ان العرافين محدش يقدر عليهم الا مافيا الاجانب ولازم يتجمعوا كلهم ضد العرافين لكن نديم السيوفي قوي اه لكن قدام العراف ضعيف</strong></p><p><strong>ندي:انا احترت يابنتي يعني دلوقتي اللي اسمه عمار ده طلع برئ هو وعيلته من ددمم جدك ولا هتطلع لعبة انا خايفة عليكي</strong></p><p><strong>خديجة:انا قلبي بيقولي انه برئ ومستنية يفوق من الغيبوبة وهروحله واكلم معاه</strong></p><p><strong>ندي:طب سيبك الواد اشرف واجع دماغي وكل لما يشوفني يقولي خديجة مش هتيجي ومش هشوفها الواد هايج عليكي</strong></p><p><strong>خديجة بعصبية:ندي بقولك ايه بطلي تحشري نفسك في الموضوع ده بدل ما اخسرك انا ولا يعجبني اشرف ولا غير اشرف ده عيل خول انا استاهل راجل بجد واحد يقدر حبي ويقدر عليا وعلى جسمي الطري ده مش واحد خول</strong></p><p><strong>ندي:طب خلاص اهدي انا مش قصدي حاجة انا بقولك اللي بيحصل، بس مين ده اللي حظه في رجليه وهيلمس الملبن بتاعتنا هههههه</strong></p><p><strong>خديجة:ملكيش دعوة هو مين، وفهمي اشرف بتاعك ده اياك يقرب مني بدل ما اخليه يندم</strong></p><p><strong>ندي:حاضر انا هقفل معاكي بقي علشان العيال مستنياني مش هتيجي برضو</strong></p><p><strong>خديجة:لا مش جاية سلام</strong></p><p><strong>قفلت خديجة التليفون وفضلت تفكر في العراف وانه الراجل اللي بتتمناه من اول مرة شافته في الفرح وفرحت شوية بكلام سليم العراف بس محتاجة تتأكد</strong></p><p><strong>تحت عند نديم السيوفي جاتله مكالمة تليفون من كولكان</strong></p><p><strong>نديم:ايه الاخبار يا كولكان في حاجة ولا ايه</strong></p><p><strong>كولكان:نديم باشا التنين هيجمع الكل في اجتماع بكرة وعايزك تيجي تركيا بأسرع وقت</strong></p><p><strong>نديم:في ايه يا كولكان ليه الاستعجال ده ما العراف في غيبوبة وبراحتنا</strong></p><p><strong>كولكان باستغراب:ازاي في غيبوبة اخر معلومات عندنا انه فايق وفي المستشفى</strong></p><p><strong>نديم:لا دخلت في غيبوبة تاني بلغ جينكيز يكلمني بنفسه بعد كده ويعرفني في ايه سلام</strong></p><p><strong>قفل نديم وهو متعصب ان جينكيز مستحكره وبيخلي الراجل بتاعه هو اللي يتصل بيه</strong></p><p><strong>داليا:مالك متعصب ليه</strong></p><p><strong>نديم:مخلى الراجل بتاعه يكلمني الزبالة وفاكرني ضعيف ولا ايه معرفش اني رئيس التفاحة الحمراء</strong></p><p><strong>داليا:طب روق وقولي تفتكر كلام سليم العراف صح وفعلا مش هما اللي قتلوا ابوك</strong></p><p><strong>نديم:هقابله النهاردة يا داليا وهحاول افهم منه كل حاجة لان دماغي هتفرقع من وقت ما خديجة قالتلي</strong></p><p><strong>داليا:نديم هو مين قالكم اصلا ان العرافين اللي قتلت السيوفي الكبير وانت عمرك وقتها كنت صغير يعني</strong></p><p><strong>نديم:اللي عرفته لما كبرت ان العراف قتل ابويا وجدي الكبير وعرفت الكلام ده من عمي عماد قبل ما يموت</strong></p><p><strong>داليا:وعمك عماد ده كان كويس ولا راجل مش تمام</strong></p><p><strong>نديم بشك:الصراحة مش كويس اوي بس معتقدش انه هيكدب يعني في موتة ابويا وجدي</strong></p><p><strong>داليا:لا انا شاكة في عمك اصل ليه هيقولك كده وانت لسه صغير وكمان لو حصل كده فعلا مش كان على الاقل حاول يضرب في العرافين حتى لو هيموت وهو بيحاول</strong></p><p><strong>نديم وهو بيفكر:تصدقي ممكن كلامك يبقي صح فعلا ليه محاولش يعمل اي ردة فعل لازم افهم من سليم كل حاجة النهاردة مش هستني العراف يفوق</strong></p><p><strong>داليا:هو هيقابلك فين</strong></p><p><strong>نديم:لسه محددناش بس بفكر اعزمه على الغداء هنا وخلاص ايه رأيك</strong></p><p><strong>داليا:اه افضل واحسن متخليش حد يشوفكم سوا خصوصا لحد ما نفهم</strong></p><p><strong>نديم اتصل على سليم العراف وطلب منه يتغدوا سوا في البيت عنده وسليم وافق وقاله تمام معادنا بعد ساعتين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في بيت محسن ضابط الامن العام</strong></p><p><strong>أسعد:انا مش مصدق اللي حصل في فرح اخت العراف ده بجد قتله الفرسة دي قدام عينه</strong></p><p><strong>فيفي:فرسة في عينك ما تتلم ياض، وكمان لو حد منهم سمعك هيفشخكوا حرفيا خليك بقي</strong></p><p><strong>كريستين:دي غيرة بقي هههههه</strong></p><p><strong>فيفي:اه غيرة يا لبوة يا صغيرة انت واتلمي هههههه</strong></p><p><strong>أسعد:بقولك يا بابا تفتكر العراف هينتقم</strong></p><p><strong>محسن:بص يا أسعد العرافين مش بياخدوا عزاء الميت عندهم الا لما يجيبه حقه ولو العزاء اتعمل اعرف انه خده حقهم من اللي عمل كده</strong></p><p><strong>كريستين:والحكومة مش هتدخل في الحوار وهتسيبه يعمل اللي يعمله يعني</strong></p><p><strong>محسن بحزن:العراف يابنتي محدش يقدر عليه الا مافيا الاجانب وكمان لازم كلهم يتجمعوا عليه مش واحد لوحده</strong></p><p><strong>فيفي:احا يعني هو اقوي من الرئيس هنا</strong></p><p><strong>محسن:اه اقوي ما كمال باشا والرئيس يوم العهد الجديد مقدروش يعملوا حاجة وكانوا خايفين وجم مبني الامن العام ومستنين فضل هيعمل ايه وقالهم مش هنتحرك منقدرش نأخد خطوة وقتها تبقي حرب ما بينا وبين العراف</strong></p><p><strong>أسعد:انا عايز اشتغل معاهم يا بابا</strong></p><p><strong>محسن:نعم ياخويا تشتغل مع مين</strong></p><p><strong>أسعد:اكون من رجالة العراف</strong></p><p><strong>فيفي:انت اجننت ياض هو انا جيباك من الشارع عايز تموت نفسك</strong></p><p><strong>محسن:سيبك من كل ده هو فاكر ان اي حد يقدر يشتغل مع العراف او يبقي من رجالته يبني العراف دولة جوا دولة ورجالته متربية من صغرها على حمايتهم محدش غريب بيدخل دائرة العراف</strong></p><p><strong>أسعد:هحاول برضو وهجرب حظي على الأقل هكون قوي ومعايا نفوذ زيه</strong></p><p><strong>فيفي:بقولك ايه يا محسن سيبنا لوحدنا معلش وانزل شوف انت رايح فن مش كان عندك مشوار</strong></p><p><strong>محسن فهم ان فيفي بتوزعه علشان عايزة تتناك من أسعد</strong></p><p><strong>محسن:اه هنزل اتمشي شوية واشتري شوية حاجات من كارفور تيجي معايا يا كريستين</strong></p><p><strong>كريستين:اه هاجي معاك ثواني البس وننزل</strong></p><p><strong>بعد شوية نزلوا كريستين ومحسن وفيفي ما صدقت قامت قلعت كل هدومها</strong></p><p><strong>فيفي:تعال بقي يا ديوثي انت عايز تضيع وتموت وتسبيني نكني يا عرص انت</strong></p><p><strong>راح شدها عليه ودخل زبره فيها وهو كسها لسه رطب وفضل يرزع في كسها ويهبد فيه وهي صوتها خلاص مبقتش قادرة تسيطر عليه اححححححححح كسي يخربيتك براحة عليا انا مش حملك يا عرص ااااااااااااااه كسي تعالى شوف يا محسن ابنك بينيك امه ازاي راجل اوي نكني يا حبيبي نيك كس امك حبيبتك اححححححح نيكني اوي،ـ وأسعد مش مستني توصية اصلاً عمال يرزع ويهبد في كسها وهي مستسلمة تماماً ومبسوطة انه اخيراً بقيت بتتناك من زبر قادر عليها وعلى هيجنها، قومي تعالى اطلعي فوق زبري يا شرموطتي وفيفي ما صدقت يشتمها ويحسسها قد ايه هي وسخة وشرموطة وقامت فعلاً ونزلت على زبر أبنها واحدة واحدة وفضلت تتنطط وتصوت وتقول اححححححححححح كسي بقي نار منك يا حبيبي ااااااااااااه بتنطط على زبرك الكبير ده وعمالة تنيك نفسها وتتحكم في زبر ابنها ومش سايبة اي شبر في زبر ابنها كل مرة تطلع وتنزل تدخله اكتر لانه حوالي 16 سم وهو نفس حجم محسن ابوه لكن محسن عجز ومبقاش قادر عليها او بيفكر بطريقة تانية منعرفش لسه حاجة، قام أسعد قالب امه على بطنها وهو من وراها وقالها هفتح طيزك يا لبوة، فيفي:احا خلى بالك انا اول مرة هتناك فيها فأهدا كده وهات كريم وادهن الأول، أسعد جاب الكريم فعلاً ودهن رأس زبره وجزء منه ودهن فتحة امه كمان ودخل صٌباعه الأول وبدأ ينيكها بيه وهي بتطلع اهات من صباعي ما بالك لما يدخل زبره بقي هتعمل ايه، ودخل الصباع التاني مع الأول وفضل ينيكها ويوسع طيزها شوية لحد ما هي بقيت قادرة على انها تأخد صباعين من أسعد ومن غير ما ينبها قام وقرب رأس زبره من طيزها وضغط براحة على فتحة طيزها ودخلت رأس زبره وهي احححححححححححححح يخربيتك خرجه انا هموت تحت منك ااااااااااااااااه خرجه يا أسعد متهزرش مش هقدر بجد اسكتي يا لبوة وخدي زبري وانت ساكتة وفضل أسعد ينيك في فيفي نص ساعة لحد ما جبهم في طيزها وقام من عليها وسابها مرمية على السرير زي الشراميط</strong></p><p><strong>مسكت فيفي التليفون:وبعتت رسالة لمحسن انها خلصت (محسن حبيبي انا خلصت نيك خلاص واتفشخت لو عايز ترجع)</strong></p><p><strong>متستغربش عزيزي القارئ فيفي مكنتش حابة جوزها وبنتها يشوفوها بتتناك للمرة التانية لانها مش متعودة على الموضوع ومش حابة الوضع الجديد اوي بس عايزة تتناك بمزاجها وتفضل تتخيل انهم معاها لكن حقيقي لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في فيلا رامي العطار</strong></p><p><strong>سيلين:اوووف تعبت جامد بجد وخصوصا ان عمار دخل غيبوبة تاني دي مشكلة كبيرة</strong></p><p><strong>رامي:متقلقيش هيبقي كويس أكيد وكمان عمك سليم متابع الأمور</strong></p><p><strong>سيلين:تفتكر فعلاً هيبقي كويس ولا هيطول في الغيبوبة انا سمعت انه في مرة حصل فيه كده وفضل فيها 3 شهور</strong></p><p><strong>رامي:احيه لو العراف المرادي طول عن شهر كده المافيا كلها هتجمع ضده وهيخلصه على العرافين كلهم</strong></p><p><strong>سيلين:رامي ممكن طلب</strong></p><p><strong>رامي:متقلقيش انا سايب حراسة هناك وكده كده يا سيلين العراف عنده جيش مش مجرد حراسات ولا عدد كبير انتوا جيش يا ماما متخافيش</strong></p><p><strong>سيلين:ماشي يا حبيبي</strong></p><p><strong>رامي:اخيراً نطقتي وقولتي اني حبيبك انت حلوة اوي كده ليه وراح رامي شلها وطلعوا الاوضة وحصل اللي حصل بقي مش قادر اكتبلكم مشهد ليلة دخلة ههههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في أرض تركيا وخصوصا اسطنبول بعد مرور ساعتين وشوية</strong></p><p><strong>الطيار:عراف بيك احنا وصلنا وهبطنا خلاص في المكان اللي حضرتك قولتلي عليه</strong></p><p><strong>انا:تمام</strong></p><p><strong>رسلان:احنا فين دلوقتي يا عمار</strong></p><p><strong>انا:أهلاً بيكم في ارض اسطنبول عاصمة تركيا جاهزين يا جماعة</strong></p><p><strong>صخر:جاهزين</strong></p><p><strong>نزلنا من الطيارة الخاصة بيا، واول ما الكل خرج اتصدموا من اللي حاصل عربيات مستنية بدون اي سواق او اي حاجة</strong></p><p><strong>رسلان:انت ازاي لحقت تجهز كل ده وكمان العربيات دي جت لوحدها يعني فين السواقين</strong></p><p><strong>انا:إيلا حضرت كل ده لما طلبت منها قبل ما نوصل</strong></p><p><strong>إيلا:حاجة بسيطة يا عراف انت تؤمر واحنا ننفذ</strong></p><p><strong>صخر:ممكن أسال سؤال طيب</strong></p><p><strong>انا:شوية وهنوصل وهتعرفوا احنا رايحين فين يلا بينا صخر ورسلان وإيلا في عربية معايا و عامر ومونيكا واكتشا وسارة في عربية</strong></p><p><strong>ركبنا العربيات واتحركنا على المكان اللي المفروض هروح ليه بعد ساعة</strong></p><p><strong>دخلت بالعربية لأول الطريق المطلوب ووقتها لقينا حوالينا بيوت كتيرة وعلى كل سطح بيت في حراسات من سكان المكان وكله بيجري وبينقل خبر وصول عربيتين وانا بتحرك وعارف اللي بيحصل من حواليا</strong></p><p><strong>رسلان:احنا فين يا عمار انت مش ملاحظ ان الناس اللي على السطوح بتنقل الخبر للتاني وماسكين اسلحة</strong></p><p><strong>صخر:عمار اللي في دماغي صح؟</strong></p><p><strong>انا:اه صح يا صخر احنا في الحفرة</strong></p><p><strong>وصلت بالعربية لمكان قهوة الاصدقاء في حي من احياء تركيا واسمه الحفرة (دولة جوا دولة لعيلة كوشوفالي) تجار الاسلحة وكمان بيحموا النوادي الليلة والبارات في اسطنبول كلها والكل بيطمع ياخد الحفرة منهم بس محدش بيقدر عليهم</strong></p><p><strong>إيلا:احيه ده الكل بيستقبلنا</strong></p><p><strong>رسلان:مين ال3 اشخاص دول يا عمار وليه الكل واقف وراءهم كده</strong></p><p><strong>وصلت بالعربية ونزلت منها وورايا صخر ورسلان وعامر والبنات</strong></p><p><strong>صوت:نورت يا عراف نورت الحفرة</strong></p><p><strong>انا:بنورك يا ياماش كوشوفالي</strong></p><p><strong>صوت2:شرفت يا عراف نقدر نساعدك ازاي</strong></p><p><strong>انا:هنكلم واحنا واقفين يا صالح كوشوفالي</strong></p><p><strong>جومالي كوشوفالي:اكيد لا اتفضل يا عراف</strong></p><p><strong>دخلت انا وكل اللي معايا ورحب بينا ياماش واخواته عيلة كوشوفالي</strong></p><p><strong>انا:اخبارك ايه يا ياماش</strong></p><p><strong>ياماش:تمام يا عراف كله كويس والدنيا هادية من وقت موت عمي جومالي وطرده من الحفرة</strong></p><p><strong>انا:قولتلك وقتها سيبلي الموضوع وانا هريحك منه</strong></p><p><strong>صالح كوشوفالي:مينفعش يا عراف لازم احنا اللي نجيب حقنا وانت عارف اننا مش بنأخد اذن حد كمان</strong></p><p><strong>ياماش لاخوه:العراف ضيف في الحفرة وعارف انه فوق رأسنا وعارف اننا في ضهره لكن مش خاضعين ليه</strong></p><p><strong>انا:احنا اخوات وفي نفس الوقت الحفرة في حمايتي حتى لو انتوا مستقلين عني يا صالح متقلقش بس انا هنا دلوقتي علشان عايز مساعدتكم ورجالتكم</strong></p><p><strong>ياماش:رجالتي والحفرة تحت أمرك وانا معاك</strong></p><p><strong>انا:لا مش عايزكم انتوا، انتوا لازم متدخلوش الحرب دي علشان انا في الاخر هرجع مصر والحفرة هتقع في مشكلة مع مافيا العهد</strong></p><p><strong>جومالي كوشوفالي:مفيش الكلام ده احنا في ضهرك وبعدين انت مش قولت اننا في حمايتك يبقي مفيش مشاكل</strong></p><p><strong>ياماش:مش هتعرفنا ولا ايه يا عراف باللي معاك</strong></p><p><strong>انا:رسلان العراف اخويا يا ياماش، صخر قائد حراستي وصاحب اسراري، عامر وايلا وسارة ومونيكا فريقي للعمليات الخاصة، اكتشا كانت جاسوسة هنا عندكم عند التنين ومن فريقي</strong></p><p><strong>ياماش:تشرفنا بيهم ناوي على ايه</strong></p><p><strong>انا:هتعرف الجزء الجاي كفاية عليهم كده المرادي ههههههههههههه</strong></p><p><strong>.</strong></p><p><strong>يتبع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الرابع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ياماش:ناوي على ايه يا عراف عرفنا اللي في دماغك</strong></p><p><strong>انا:بص يا كوشوفالي الهدف الأول وهو انطوان لازم اخلص عليه قبل معاد اجتماعهم بتاع بعد بكرة</strong></p><p><strong>ياماش:خلاص هنبعت حد من الرجالة يشوف الدنيا ويعرف كل حاجة عنه ويجيبلك التقرير كامل متقلقش</strong></p><p><strong>انا:إيلا هتعمل كل ده متقلقش انت من حاجة، انا كل اللي محتاجه منكم دعم مش اكتر لو احتجت يدخل محتجتش محدش ليه دعوة منكم</strong></p><p><strong>صالح:انت مصمم برضو اننا مندخلش</strong></p><p><strong>انا:اه يا صالح كفاية اني هقعد عندكم في الحفرة الكام يوم دول</strong></p><p><strong>جومالي:طب واجتماع العهد هتعمل فيه ايه قدامك اسبوع هتلحق تخلص اللي جيت علشانه</strong></p><p><strong>انا:متقلقش معانا اول معلومات عن انطوان قبل ما يرجع فرنسا، اسيبكم انا بقي واقوم انا والجماعة</strong></p><p><strong>خرجنا واتحركنا واستقرينا في فيلا جمب بيت عيلة كوشوفالي</strong></p><p><strong>صخر:مكنتش اتوقع اننا نيجي الحفرة لما نوصل تركيا</strong></p><p><strong>انا:انت ناسي انهم تحت حمايتي وهما الوحيدين اللي مسموح ليهم يشتغلوا من تلقاء نفسهم من غير اذن</strong></p><p><strong>رسلان:بس اشمعنا عيلة الكوشوفالي اللي انت سايبها كده</strong></p><p><strong>انا:لان ادريس كوشوفالي هو وعزت العراف كانوا اخوات وكل واحد أسس الامبراطورية بتاعته في مكان مختلف واتفقوا وعاهدوا بعض انهم يكونوا اخوات ومفيش يوم يكونوا اعداء طبعاً عزت العراف كبر وبقي العراف للعالم كله وكوشوفالي كبر وبقي بيخوف اي عصابة في تركيا وبرة تركيا كمان</strong></p><p><strong>سارة:والناس عارفة انهم تابعين ليك بس ليهم الحرية ولا عارفين ايه</strong></p><p><strong>انا:الكل عارف ان الكوشوفالي خاضعين ليا ولكن بشروط عكس باقي شروط باقي المافيا</strong></p><p><strong>إيلا:المعلومات جاهزة يا عمار تحب نبدأ ولا نستني شوية</strong></p><p><strong>انا:سمعيني يا إيلا وصلتي لايه</strong></p><p><strong>إيلا:انطوان موجود هنا علشان الاجتماعات اللي حصلت الفترة اللي فاتت وكمان هو هنا بحراسة قليلة مش معاه كل الحراسة بتاعته ومتجوز وعندي بنتين والبنتين ملهمش علاقة بشغله اصلا، انطوان من وقت ما جيه وهو بيسهر في نايت كلوب كل يوم هو هو المكان اللي بيكون فيه، وعنده بيت على الساحل هنا</strong></p><p><strong>سارة:معني كده انسب مكان يأما بيته او النايت كلوب</strong></p><p><strong>إيلا:انسب مكان من وجهة نظري هو بيته لان الحراسة عليه مش كتيرة مجرد 10 افراد ومبتغيروش هما هما كل يوم 5 موجودين في الجهة الأمامية و5 في الجهة الخلفية وبيكون معاه اتنين دائماً غير عربية الحراسة اللي فيها 4 افراد يعني لو كلهم في البيت يبقي هنقابل 16 واحد اقل حاجة</strong></p><p><strong>رسلان:بس احنا 8 اشخاص يعني لو قررنا ندخل كلنا كده هما اكتر مننا بضعف العدد هنعمل ايه</strong></p><p><strong>انا:خلصتي يا إيلا ولا لسه في معلومات تانية</strong></p><p><strong>إيلا:اخر حاجة انطوان هنا لوحده يعني الفيلا فاضية طول اليوم وبيرجع الفيلا كل يوم 3 الفجر يعني بعد نص الليل بيكون راجع سكران والحراسة مبتدخلش اصلاً الفيلا</strong></p><p><strong>انا:جميل اوي طيب الحراسة الاساسية بتكون يوميا في الفيلا ماعدا ال6 اللي معاه صح</strong></p><p><strong>إيلا:مظبوط بظبط كده</strong></p><p><strong>انا:خلاص يا جماعة محلولة</strong></p><p><strong>رسلان:ازاي محلولة يا عمار وهي بتقولك انهم 16 شخص في الفيلا يوميا من 3 الصبح</strong></p><p><strong>انا:يا رسلان مش شرط تدخل الفيلا وقت ما تكون كل الحراسة موجودة وبعدين ما هي بتقولك انه بيدخل الفيلا لوحده وفاضية يعني الموضوع سهل</strong></p><p><strong>صخر:فهمتك انت عايزنا ندخل الفيلا من قبل وصوله للبيت ونستناه جوا فبالتالي هيدخل لوحده فالمهمة تبقي سهلة</strong></p><p><strong>انا:بظبط كده</strong></p><p><strong>رسلان:وهندخل ازاي برضو وسط الحراسة كلها من غير ما نلفت الانظار</strong></p><p><strong>انا:هقولكم وركزوا معايا هندخل بنفس الطيارة الي جينا بيها لهنا بس المرادي هتنزلنا بالخيوط على سطح الفيلا بتاعته وهندخل من هناك وإيلا هتجيب لينا صور لمداخل ومخارج الفيلا كلها</strong></p><p><strong>إيلا:الصور جاهزة بالفعل وفيديوهات كمان بالدرون</strong></p><p><strong>انا:عاش اوي شغليلي المونتيور ونشوف الدنيا</strong></p><p><strong>بعد ما إيلا شغلت الفيديوهات وشوفت الدنيا كلها قررت خلاص هندخل ازاي وهنخرج ازاي ولازم منقتلش اي حد غير انطوان وبس</strong></p><p><strong>انا:اخر حاجة بقي وتهمني جداً عرفنا معاد الاجتماع ولا لا</strong></p><p><strong>مونيكا:الاجتماع بكرة الساعة 8 بليل في فندق على الساحل</strong></p><p><strong>انا:مين هيحضر غير التنين وكولكان وانطوان؟</strong></p><p><strong>مونيكا:نديم السيوفي وبنته وكل اعضاء التفاحة الحمراء</strong></p><p><strong>انا:عامر اتصلي على سليم العراف فوراً</strong></p><p><strong>سليم بعد دقائق من الجرس:نعم يا عراف اؤمر</strong></p><p><strong>انا:اعرفلي نديم السيوفي اتحرك ولا لا من مصر</strong></p><p><strong>سليم:نديم اصلا عازمني على الغداء بعد ساعة من دلوقتي والمفروض انا رايح لعنده وشكله كده عايز يعرف مين اللي قتل ابوه تحب اكلم ولا نستني رجوعك</strong></p><p><strong>انا:احكيله كل حاجة يا عمي ومتخبيش عليه حاجة يمكن يتعدل وينسحب من اجتماع التنين بتاع بكرة</strong></p><p><strong>سليم:معتقدش انه هينسحب خصوصاً انه مستني يعرف مين اللي عمل كده وكمان الكل يعرف انك في غيبوبة ولا ناوي تعرف نديم وبنته انك فايق</strong></p><p><strong>انا:لا طبعاً متعرفش حد خالص منهم، المهم ركز يا عمي وأمن على البيوت كلها والمخازن وعايزك تبعت العيلة كلها في القاهرة هناك الحراسة هتبقي افضل وأحسن</strong></p><p><strong>سليم:اؤامرك يا عراف، بس في مشكلة ناوي توزع بيوت العيلة ازاي</strong></p><p><strong>انا:فيلا لعيلة جابر اخوك و ولاده، وفيلا ليك انت وجدي وهدان وفيلا لعمتي وعيالها وفيلاتنا زي ما هي فيها سوزان واخواتي وامي ومراتي ونبيلة وبنتها اعرض عليهم بيت لوحدهم وافقوا تمام محدش وافق عادي سيبهم</strong></p><p><strong>سليم:تمام، ناقص فيلا هالة وسلوي هانم هنعمل ايه فيهم</strong></p><p><strong>انا:خلى بالك منهم كويس اوي وخصوصاً ان صفوت المحمودي ناوي يقرب ليهم الفترة دي وانا مش هعرف اكون موجود قبل اسبوع من دلوقتي وفيلا هالة جاهزة الفيلا اللي جمبي على طول من ناحية الشمال وعين عليها حراسة بقيادة جبل</strong></p><p><strong>سليم:اؤامرك يا عراف اي حاجة تانية</strong></p><p><strong>انا:مين هيمسك قصر وعزبة البلد</strong></p><p><strong>سليم:عمك حمدي اللي هيمسكهم وهيقعد هناك هو وعيلته في القصر</strong></p><p><strong>انا:تمام خلى حمدي يفتح عينه كويس ويزود الحراسة على القصر والعزبة وزود الحراسة في القاهرة كمان انا مش مطمن</strong></p><p><strong>قفلت مع عمي سليم وبكده الدنيا اتظبطت في مصر عقبال ما ارجع واتمني ميحصلش اي خطر عليهم الفترة الجاية</strong></p><p><strong>رسلان:انت قلقان ليه وزودت الحراسات كلها يعني</strong></p><p><strong>انا:الفترة الجاية أكيد المافيا هتتحرك وتحب تعلم عليا وخصوصاً انهم عارفين اني في غيبوبة</strong></p><p><strong>صخر:تحب ارجع مصر واتابع الوضع بنفسي</strong></p><p><strong>انا:لا خليك انت، لو حد لازم يرجع فهيكون رسلان</strong></p><p><strong>رسلان:مينفعش اسيبك لوحدك وارجع انسي ان ده يحصل</strong></p><p><strong>انا:ولو قولتلك انه أمر ولازم ترجع يا رسلان علشان تدير الدنيا ولو جرالي حاجة انت هتبقي العراف مكاني وتخلى بالك من مراتي والطفل اللي جاي</strong></p><p><strong>رسلان:انسي يا عمار مش راجع الا وانت معايا وفي ايدي وهنرجع كويسين من هنا</strong></p><p><strong>انا:دماغك ناشفة يا عراف يا صغير ههههههههه</strong></p><p><strong>انا:اسمعوني كويس بقي علشان النهاردة يوم التنفيذ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في فيلا نديم السيوفي</strong></p><p><strong>نديم:أهلاً سليم العراف نورت يا حبيبي</strong></p><p><strong>سليم:بنورك يا نديم وحشني ياعم كل ده معرفش عنك حاجة ولا شوفتك</strong></p><p><strong>نديم:ظروف يا سليم وانت عارف الظروف بقي</strong></p><p><strong>سليم:كل اللي تعرفه غلط في غلط يا نديم وكمان اللي انت ناوي تعمله النهاردة بليل برضو غلط يا صاحبي</strong></p><p><strong>نديم بدهشة:ناوي على ايه بليل يا سليم</strong></p><p><strong>خديجة:اهلا بيك يا عمو نورتنا</strong></p><p><strong>سليم:اهلا بيكي يا حبيبتي بنورك احضريني في الكلام مع والدك وحضرتك يا داليا هانم</strong></p><p><strong>داليا:اتفضل يا سليم بيه كمل</strong></p><p><strong>سليم:رايح للتنين ليه يا نديم مش كفاية ان التنين واقف ضد العراف كمان انت عايز تقف ضده</strong></p><p><strong>نديم بقلق:وانت عرفت منين اني رايح النهاردة بليل</strong></p><p><strong>سليم:عيب لما تسأل العرافين عرفتوا ازاي ده حتى لقبنا العرافين يعني بنعرف كل حاجة</strong></p><p><strong>نديم:اكيد سمعت كلام مش صح</strong></p><p><strong>سليم بغضب شوية:العرافين مبتسمعش يا نديم العرافين بتعرف كل حاجة بنفسها ولا انت نسيت</strong></p><p><strong>نديم:مش قصدي يا سليم روق بس</strong></p><p><strong>خديجة:عمو سليم احنا عارفين انكم انتوا الي قتلتوا جدي السيوفي زمان فبلاش نلف وندور على بعض</strong></p><p><strong>سليم:لولا انك بنت صاحبي وعزيزة عليا كنت وريتك ازاي تكلميني كده بس انا هجاوبك بادب يا خديجة، مش احنا اللي قتلنا السيوفي يا نديم</strong></p><p><strong>نديم:سليم انا عارف انكم مبتكدبوش على اي حد في اي كلمة ولو على رقبتكم حتى بس ايش ضمني انك مش بتحمي العراف</strong></p><p><strong>سليم:هقولك حاجة ومتفهمش غلط يا نديم الحراسة اللي برة واي حراسة في العالم لو اجمعت انت عارف انك هتخسر قدام العراف وهتموت يبقي هنخاف منك مثلا وهنكدب ليه</strong></p><p><strong>نديم:عارف يا سليم كل الكلام ده بس برضو راعي شعوري لما تعيش طول حياتك عارف ان عزت العراف اللي قتل ابوك وتكبر تلاقي عمك بيقولك نفس الكلام ومتربي على الكرهه وعايز تجيب حقك هتعمل ايه</strong></p><p><strong>سليم:بص يا نديم كل ده انا فاهمه كويس اوي وانا مجتش القاعدة دي الا وانا معايا الخبر والكلام اللي هيريحه قلبك من ناحيتنا بس هيتوجع قلبك من ناحية تانية</strong></p><p><strong>خديجة:هو عمار فاق احممم قصدي العراف</strong></p><p><strong>سليم:لسه يا خديجة عمار في الغيبوبة بس رسلان اللي موجود مكانه دلوقتي</strong></p><p><strong>داليا:رسلان مين هو في العيلة حد اسمه رسلان</strong></p><p><strong>سليم:رسلان محمد العراف اخو عمار العراف الصغير</strong></p><p><strong>نديم:نعم هو محمد كان مخلف ولد غير عمار</strong></p><p><strong>سليم:اه رسلان جيه من السفر لما سمع بحادثة عمار وهو كبير العيلة دلوقتي لحد ما عمار يفوق</strong></p><p><strong>خديجة:اسفة على اسلوبي بس ممكن تحكلنا مين اللي عمل كده فينا</strong></p><p><strong>سليم:بصي يا خديجة زمان السيوفي جدك وعزت العراف كانوا اكتر من الاخوات بس طبعاً ده مكنش مريح عمك وليد السيوفي لانه عارف ان عزت العراف اقوي من السيوفي وقادر انه يسيطر على البلد كلها وطبعاً السيوفي كان عارف بكده وراضي ومتفق مع العراف ان العراف يمسك كل الشغل والسيوفي يكون تحت منه على طول يعني زي الراجل الأول العراف والراجل الثاني السيوفي والسيوفي مسك شغل والعراف مسك شغل تاني</strong></p><p><strong>السيوفي قدر ينجح في شغله وركز فيه وكبر فيه وهو الإنشاءات وتجارة الاثار وأكيد انت عارفة جدك وعيلتك شغالة في ايه، أما بقي العرافين وقتها كانت شغالة في الاستيراد والتصدير والسياحة وكمان بيع العقارات اللي شركات السيوفي بتنشاءها بجانب تجارة السلاح داخل وخارج مصر</strong></p><p><strong>وقتها نديم ابوكي كان صغير لسه يدوب 15 سنة لكن وليد عمك كان عنده 25 سنة وطبعاً كان شغال مع جدك السيوفي ومش عاجبه اللي هما فيه ولا عاجبه انهم رقم اتنين في البلد وعايز يبقي رقم واحد وقتها ظهر وسطهم بايكال السيد بايكال وكان مهندس مشهور ورجل اعمال تركي وعرض على السيوفي والعراف انهم يشتغلوا سوا والشغل يتوسع بدل ما يبقي في مصر بس يبقي في مصر والشرق الاوسط كمان</strong></p><p><strong>وقتها العراف وافق والسيوفي كمان بس كانت النسبة ما بينهم هما الاتنين بالعدل كل واحد 30% وبايكال خد 40% لوحده والكل كان موافق ومرضي بس عمك وليد معجبهوش الكلام ده وقرر انه يدخل في الشغل وقتها كان محمد العراف كبير وماسك شغل عزت العراف وكان بيتقابل هو و وليد كتير بس طبعاً بيكره محمد العراف وابوه وفي يوم كان وليد سهران في نايت كلوب وقابل هناك بايكال وبايكال يومها ظهر على حقيقته وقاله ازاي ابوك موافق انه يبقي رقم اتنين في السوق وفي البلد وليه العراف يبقي مسيطر على ابوك انتوا تقدروا عليهم ولازم ابوك ميسكتش وسخن وليد السيوفي على عيلة العراف حاول وليد السيوفي فعلاً يقتل محمد العراف بس مقدرش وجت فشينك وطبعاً محدش كان يعرف ايه اللي حصل</strong></p><p><strong>بس بايكال وقتها لعب على الجمب التاني وسخن محمد العراف وقاله ان وليد السيوفي الي حاول يقتلك بس محمد العراف كان ذكي وعارف ان دي لعبة وموقعش فيها وسامح وقتها وليد السيوفي بس وقتها السيوفي كان بدأ يبان عليه مرض السرطان وبدأ يتعب جامد بس كان لسه بيتحرك وعايش وقوي زي ما هو وقتها بايكال قرر انه لازم العيلتين تقع في بعض وراح للسيوفي وقاله العراف بيجهز عليك هجوم علشان ياخد منك كل املاكك وحاجتك وانه يبقي رقم واحد وانت كده كده هتموت بس برضو السيوفي كان ذكي وموقعش في المصيدة دي وقتها بايكال اتعصب جامد وهو بيكلم مع السيوفي وراح قتله وضرب عليه نار في رأسه ومات السيوفي وقتها</strong></p><p><strong>طبعاً بايكال خلع وبلغ وليد السيوفي بان العراف اصدر امر بان السيوفي يموت وابوك مختفي دور عليه ووقتها وليد لقي جثة ابوه والاخبار والكل أعلن ان السيوفي مات ومحدش عارف مين اللي قتله وطبعاً وليد السيوفي فاكر انهم العرافين بس لانه جبان ومش قوي مقدرش يواجه العراف بأي كلمة ولا حتى يفتح بوقه وفضل عايش بالكره والحقد جوا قلبه وبلغ ابوكي بكل حاجة زي ما بايكال حكاله كل حاجة</strong></p><p><strong>خديجة بعياط:وبايكال ده مين ولا هو فين اصلاً دلوقتي</strong></p><p><strong>سليم:محمد العراف لما حكي مع عزت العراف وكمان عرفوا كل حاجة حصلت وقتها عرفوا المصيدة اللي حصلت وقتله بايكال وخدنا منه قبلها نسبة الشركة اللي اتعملت واتوزعت بالنص بقي السيوفي 50% وكمان العرافين 50% ومحدش خد اكتر من التاني</strong></p><p><strong>خديجة:والشركة دي ليه مستمرتش لحد دلوقتي</strong></p><p><strong>سليم:ازاي هتستمر وكان في تأر بين العيلتين يا خديجة</strong></p><p><strong>نديم بحرقة وغضب:سليم بايكال ده مين واقدر اوصله لحد من عيلته ازاي</strong></p><p><strong>سليم:للاسف يا نديم بايكال يكون...... استنوا شوية مش دلوقتي ههههههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في قصر العراف (القاهرة)</strong></p><p><strong>رعد وجبل:متقلقوش احنا هنا في حماية العيلة كلها وسليم باشا موصي الحراسة دائماً موجودة</strong></p><p><strong>نهي:شكرا يا جبل واحنا واثقين فيكم وزع كل عيلة على الفيلا بتاعتها زي ما سليم بيه قالك</strong></p><p><strong>جبل:اؤامرك يا هانم</strong></p><p><strong>جبل:هالة هانم وحضرتك يا سلوي هانم الفيلا بتاعتك اللي جمب دي على طول على الشمال اتفضلوا المفتاح اهو</strong></p><p><strong>هالة:شكراً يا جبل</strong></p><p><strong>رعد:في حراسة مخصصة لحضرتك وبقيادة القائد جبل هتكون في الفيلا وحوالين الفيلا ودي اؤامر سليم باشا</strong></p><p><strong>هالة:تمام مفيش مشكلة استأذن انا بقي يا طنط نهي علشان اسيبكم ترتاحوا وهجيلك تاني</strong></p><p><strong>نهي:ماشي يا هالة</strong></p><p><strong>جبل:عيلتك يا جابر بيه هتأخد الفيلا اللي في الجهة الأمامية من ناحية الشمال خالص اتفضل المفتاح</strong></p><p><strong>جابر:تمام يا جبل</strong></p><p><strong>نعمة:واشمعنا احنا يعني اللي هنبعد عن الفيلل التانية</strong></p><p><strong>نهي:نفذي الامر يا نعمة احسنلك</strong></p><p><strong>جبل:فيلاتك يا وهدان باشا انت وسليم باشا في الجهة التانية</strong></p><p><strong>وهدان:تمام يا جبل هو صخر فين</strong></p><p><strong>جبل:القائد صخر في حماية العراف في المستشفي</strong></p><p><strong>جبل:نبيلة هانم سليم باشا بيقول لحضرتك لو حابة بيت لوحدك متاح ولو حابة تكملي هنا متاح برضو</strong></p><p><strong>نهي:نبيلة مش هتمشي من هنا نبيلة اختي التانية ومش هتتحركي من هنا ولا ايه</strong></p><p><strong>نبيلة:حاضر يا نهي مقدرش اقولك لا</strong></p><p><strong>جبل:تمام يا فندم كده فيلاتك يا ايمان هانم</strong></p><p><strong>ايمان:تمام يا جبل</strong></p><p><strong>خرج الكل بعد ما العيلة كلها بقي كل واحد في بيته الجديد وكمان كل عيلة استقرت وبقي في الفيلا بتاعتي نبيلة ونهال ونهلة وأسيل ونهي وسوزان وماسأل وايفسون امي</strong></p><p><strong>سوزان:تفتكري كده الوضع صح ان الكل بقي في كومبوند واحد</strong></p><p><strong>نهي:كده المناسب اكتر يا سوزان علشان محدش يقول اشمعنا العراف عايش في فيلا في القاهرة ورمينا هنا في العزبة يبقي كل واحد خد جزء من نصيبه في الفيلا اللي قاعد فيها</strong></p><p><strong>نبيلة:نهي انت اختي فعلاً بس مش هينفع نفضل هنا خصوصاً بعد اللي حصل</strong></p><p><strong>نهي:خدت نبيلة في حضنها، مش عايزة اسمع كلامك العبيط ده تاني انت مننا ولميس مننا وهتفضل عايشة وسطنا واوضتها هتفضل زي ما هي يا نبيلة بلاش هبل تاني لو سمحتي</strong></p><p><strong>نهلة:ماما احنا هنعمل العزاء امتي</strong></p><p><strong>نهي:مفيش عزاء الا لما حق لميس يرجع وده عرف عيلتنا يا حبيبتي</strong></p><p><strong>نبيلة:لميس كان مفهماني ان العيلة فعلا بتعمل العزاء لما بتجيب حق اللي اتقتل منها</strong></p><p><strong>نهال:ماما انا عارفة انه مش وقته بس انا جايلي منحة تبع الجامعة والمفروض اسافر بعد 4 ايام ينفع ولا لا</strong></p><p><strong>نبيلة:وهو لازم المنحة دي يا نهال يعني</strong></p><p><strong>نهلة:اه يا طنط لازم لانها منحة في الكلية عندنا وافقي معلش لانها مهمة بجد</strong></p><p><strong>نبيلة:رأيك ايه يا نهي</strong></p><p><strong>نهي:نهلة كانت اخدت الاذن من عمار قبل الفرح ووافق وهيبعت معاهم حراسة هناك فمتخافيش يا نبيلة</strong></p><p><strong>نبيلة:المنحة قد ايه وهترجعوا امتي</strong></p><p><strong>نهال:المنحة 6 شهور يا ماما ومتقلقيش هتبقي الحراسة معنا وكمان هنقعد في بيت لعيلة العراف هناك</strong></p><p><strong>نبيلة:ماشي موافقة بس طمنيني عليكي أول بأول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عند عمار العراف</strong></p><p><strong>قاعد لوحدي وبفتكر موقف حصل بيني وبين لميس يوم ما دخلت عليهم بأسيل لاول مرة</strong></p><p><strong>فلاش باااااااك</strong></p><p><strong>انا:مساء الخير يا جماعة</strong></p><p><strong>ماسأل:مساء... انت اجوزت تالت ولا ايه احيه عليا يا لميس الحقيني</strong></p><p><strong>نهلة:يخربيت كده انت اجوزت ثالث واحدة يا عمار هههههه</strong></p><p><strong>أسيل مستغربة وبتضحك:في ايه مالكم اجوز او لا هو حر</strong></p><p><strong>سيلين:اهدوا يا جماعة نفهم في ايه الأول</strong></p><p><strong>لميس نزلت من فوق:عمار اللي في دماغي لو صح قول على نفسك يا رحمن يا رحيم انت اجوزت</strong></p><p><strong>انا:يخربيتكم اهدوا هفهمك ما تكلمي يا نهي</strong></p><p><strong>أسيل في ودني:هي دي نهي اللي قولتلي عليها</strong></p><p><strong>انا في ودن أسيل:نهي امي وحبيبة قلبي وهتحبك اوي ولو حبيتي تقولي ليها ماما قولي ليها براحتك انت حرة</strong></p><p><strong>ماسأل بغيظ:انتوا بتكلموا في ايه ما تنطق يا عمار مين دي</strong></p><p><strong>نهي:دي أسيل يا عمار صح</strong></p><p><strong>انا:صح يا ماما ههههههههههه</strong></p><p><strong>نهي:تعالي يا حبيبتي في حضني، جريت أسيل في حضن نهي امي لانها مكسورة ونفسها في ام حقيقية تكون محترمة وتحبها فعلا</strong></p><p><strong>أسيل:اول ما دخلت حبيتك و**** انت جميلة اوي يا ماما نهي</strong></p><p><strong>لميس:انا مش هتشل لوحدي انطق يا عمار مين أسيل هانم دي كمان</strong></p><p><strong>خرجت أسيل من حضن نهي وبتضحك وبتقرب مني:أحب اعرفكم بنفسي أنا أسيل حبيبة قلب عمار وحضنتني بنت المجنونة ههههههههه</strong></p><p><strong>ماسأل:بت انت هقوم اجيبك من شعرك انت مين انطقي</strong></p><p><strong>أسيل بضحك:أخته يا مجنونة انت وهي ههههههههههههه حد يجوز اتنين يابني ده انت جبت لنفسك مشاكل الدنيا</strong></p><p><strong>نهلة وسيلين:اخته ازاي يعني</strong></p><p><strong>انا:أسيل محمد العراف اختكم الوسطانية يا جزمة انت وهي ودول يابنتي سيلين اختك الكبيرة ونهلة اختك الصغيرة</strong></p><p><strong>البنات جريوا في حضن بعض وفرحانين ببعضهم وبكده اتلم شمل البنات</strong></p><p><strong>ماسأل:مجنون يا عمار لو مكنتش نطقت كنت هموتك بجد ههههههه</strong></p><p><strong>انا:مقدرش احب غيركم يا حلوة انت وهي بس يمكن اجوز تالت فعلا معرفش الأيام مخبية ايه</strong></p><p><strong>لميس:ابقي ورينا كده هتعملها ازاي من ورانا علشان ندبحك هههههه</strong></p><p><strong>انا:أسيل البيت بيتك يا حبيبتي واي حد يزعلك قوليلي او قولي لماما نهي وهي هتتصرف وبعدين البنات كلها هنا هيحبوكي لاننا منعرفش ولا غدر ولا خيانة ولا نفاق هنا الكل بيحب بعضوا وبس</strong></p><p><strong>أسيل:ممكن اطلب منك طلب يا عمار</strong></p><p><strong>انا:اطلبي يا حبيبتي</strong></p><p><strong>أسيل:عايزة انام في حضنك النهاردة بعد اذن ماسأل ولميس طبعا</strong></p><p><strong>لميس وماسأل:عادي يا حبيبتي انت اختنا احنا كمان ومن حقك تنامي مع اخوكي</strong></p><p><strong>انا:عندي فكرة حلوة اوي هنام احنا الاربعة مع بعض انا وانت وسيلين ونهلة</strong></p><p><strong>نهلة وسيلين:فكرة تحفة بجد يلا بينا في اوضتك الكبيرة بقي</strong></p><p><strong>خدت البنات وطلعت الاوضة ونمت فعلا وسطهم وحسيت قد ايه اني مرتاح ومبسوط ان حمل كبير من اسرار ابويا ارتحت منه واطمنت على اخواتي البنات وفي حضني دلوق</strong>ت<strong>ي</strong></p><p><strong>انا:دمعت عيني لما افتكرت لميس ومواقفها الجميلة المضحكة واترحمت عليها ودخلت عليا إيلا</strong></p><p><strong>إيلا:قاعد لوحدك ليه مش كفاية حزن بقي وتركز في اللي جاي</strong></p><p><strong>انا:مش قادر اتخطئ الموقف يا إيلا ده حب عمري</strong></p><p><strong>إيلا:اسفة في كلمتي يا عمار بس هي في مكان احسن دلوقتي وهتزعل عليك فممكن تهدي ونركز في المهمة النهاردة</strong></p><p><strong>انا:تمام يلا إيلا الساعة كام دلوقتي</strong></p><p><strong>إيلا:الساعة 12 يعني يدوب نلحق نتحرك</strong></p><p><strong>انا:تمام هجهز ونتحرك يا إيلا وأتاكدي ان الكل جاهز ولابسين واقي رصاص</strong></p><p><strong>إيلا:تمام ياعراف</strong></p><p><strong>نزلنا واتحركنا بعدها بشوية وكان الكل جاهز والمرادي الخطة غير كل مرة هندخل ونخرج من غير نقطة ددمم الا انطوان هيموت</strong></p><p><strong>وصلنا لمكان الطيارة واتفقنا مع الطيار هيوصل للفيلا وينزلنا بالحبل لسطح تاني قريب من فيلا انطوان ويستني على السطح التاني وطبعا يعطل الطيارة بدل ما نلاقي الحراسة كلها فوق وبتشوف في ايه</strong></p><p><strong>إيلا:يلا يا جماعة بهدوء كده نتنقل</strong></p><p><strong>انا:انا مش محتاج غير إيلا وصخر ورسلان الباقي يستني في الطيارة يراقب الوضع</strong></p><p><strong>واتنقلنا بهدوء للسطح التاني ولقينا بالصدفة الباب مفتوح ودي كانت مصلحة دخلنا بهدوء والفيلا كانت فاضية اصلا فعلا مفيش اي حراسة جوا ولا اي خدم موجودين</strong></p><p><strong>انا:إيلا هتستني هنا في الدور العلوي احتياطي وانت يا صخر هتستني في الدور الارضي للفيلا وانت يا رسلان في الدور الأول وانا هفضل هنا في اوضة نومه لحد ما نشوف البيه هيوصل امتي</strong></p><p><strong>صخر والكل:اؤامرك تمام هنتابعك بالسماعة</strong></p><p><strong>كل واحد فيهم خد مكانه واستني المطلوب منه وكل واحد من اللي برة بيراقب الاوضاع وبيشوف الدنيا ماشية ازاي</strong></p><p><strong>بعد مرور ساعتين من الانتظار سمعت صوت اكتشا بتبلغني في السماعة</strong></p><p><strong>اكتشا:عراف انطوان وصل وداخل على الفيلا</strong></p><p><strong>انا:بلغيني لما تشوفي الحراسة هتدخل ولا لا</strong></p><p><strong>مونيكا:تمام يا عراف</strong></p><p><strong>عد حوالي 5 دقائق ولقيت اكتشا بتبلغني انه الحراسة مستنية برة وانه دخل الفيلا لوحده</strong></p><p><strong>انطوان فعلا دخل الفيلا وطبعا جاي مسطول وبيحاول يطلع للاوضة بتاعته كان وقتها صخر وارسلان في ضهره وكمان إيلا نازلة من فوق وهو دخل اوضته لقني في وشه</strong></p><p><strong>على طول هجمت عليه ضربته أغمي عليه وقتها ربطته في السرير وكتمت بوققه باللزق وأمنت الدنيا وولعت النور عادي لان كان كل يوم يولع النور وهو راجع</strong></p><p><strong>وفوقته بعد ما كل حاجة بقيت تمام</strong></p><p><strong>انطوان أول ما فاق اتخض لما لاقني في وشه</strong></p><p><strong>انا:اهدي متخافش مشوفتش عفريت ده انا يا حبيبي</strong></p><p><strong>انطوان وبيحاول يتكلم</strong></p><p><strong>انا:انسي انك تكلم انت هتحرك دماغك بنعم أو لا على الاسئلة فاهم ولا لا</strong></p><p><strong>انطوان:هز دماغه بنعم</strong></p><p><strong>انا:الاجتماع بتاع بكرة موجود في فندق الساحل الساعة 8</strong></p><p><strong>انطوان:هز دماغه بنعم</strong></p><p><strong>انا:مين هيحضر الكل وجماعة التفاحة الحمراء</strong></p><p><strong>انطوان:هز دماغه بنعم</strong></p><p><strong>انا:صخر هات العقود والاوراق ومضي الكلب ده عليها</strong></p><p><strong>صخر:اؤامرك يا عراف</strong></p><p><strong>رسلان:عقود ايه دي</strong></p><p><strong>انا:بيع لكل املاكه ليا انا</strong></p><p><strong>انطوان:بيحاول يفك نفسه ويقوم بس مش عارف ورافض</strong></p><p><strong>انا:يأما تمضي يأما تموت اختار حاجة من الاتنين</strong></p><p><strong>انطوان استسلم للوضع وقرر انه يمضي وكمان صخر خرجله التليفون وواقف على موافقة التحويل لكل فلوسه اللي في البنك وكانت 150 مليون دولار</strong></p><p><strong>انطوان:بغضب بيهز رأسه بلا</strong></p><p><strong>انا:اسمع الكلام بدل ما تموت يلا خليك شاطر دخل بصمة صوباعك</strong></p><p><strong>انطوان:فعلا عمل بصمة صباعه والتحويل تم</strong></p><p><strong>انا:كل اللي اخدته منك ده حق زعلي على موت لميس مراتي طبعا عرفينها اللي قررتوا تقتلوها بس للاسف يا انطوان انت عبيط وبيضحك عليك زي ما حصل مع مارتن بظبط مع السلامة يا حلو وضربته بالسلاح في رأسه وكنت مركب كاتم صوت</strong></p><p><strong>صخر:يلا نخرج قبل ما الحراسة تحس بحاجة</strong></p><p><strong>انا:يلا بينا كده الاولاني بح ناقص الباقين</strong></p><p><strong>وخرجنا من الفيلا بنفس الطريقة وبهدوء من غير ما حد يحس بحاجة وركبنا الطيارة واتحركنا على المكان بتاعنا للخطة الجديدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في فيلا نديم السيوفي</strong></p><p><strong>سليم:محمد العراف لما حكي مع عزت العراف وكمان عرفوا كل حاجة حصلت وقتها عرفوا المصيدة اللي حصلت وقتله بايكال وخدنا منه قبلها نسبة الشركة اللي اتعملت واتوزعت بالنص بقي السيوفي 50% وكمان العرافين 50% ومحدش خد اكتر من التاني</strong></p><p><strong>خديجة:والشركة دي ليه مستمرتش لحد دلوقتي</strong></p><p><strong>سليم:ازاي هتستمر وكان في تأر بين العيلتين يا خديجة</strong></p><p><strong>نديم بحرقة وغضب:سليم بايكال ده مين واقدر اوصله لحد من عيلته ازاي</strong></p><p><strong>سليم:للاسف يا نديم بايكال يكون ابو جينكيز التنين</strong></p><p><strong>نديم بغضب ودهشة:نعم يعني انا كل ده قدامي اللي قتل ابويا وسايبه</strong></p><p><strong>سليم:اهدي يا نديم وبلاش تتهور اهدي</strong></p><p><strong>نديم:اهدي ايه انا هشرب من دمه</strong></p><p><strong>سليم وقتها جاله اتصال:نعم في حاجة</strong></p><p><strong>انا:قولتله الحقيقة ولا لسه</strong></p><p><strong>سليم:حصل وانا هناك</strong></p><p><strong>انا:ادهوني يا عمي</strong></p><p><strong>سليم:نديم في حد عايز يكلمك</strong></p><p><strong>نديم:سليم انا مش قادر اكلم حد ضغطي علئ عليا</strong></p><p><strong>خديجة:هات يا عمو مين اللي عايزنا...الوووو</strong></p><p><strong>انا:معاكي عمار العراف يا خديجة</strong></p><p><strong>خديجة بدهشة:ايه ده ازاي انت مش في غيبوبة</strong></p><p><strong>انا:لا مش في غيبوبة افتحوا التلفزيون يا خديجة وهاتي اي قناة تركية للاخبار</strong></p><p><strong>خديجة راحت فتحت التلفزيون والكل مركز معاها وانا معاها على الفون وجابت قناة تركية للاخبار</strong></p><p><strong>المذيعة:تم العثور على جثة رجل الاعمال انطوان مقتول في القصر بتاعه هنا في تركيا ولا نعرف من الفاعل او لماذا كان هنا</strong></p><p><strong>انا:بلغي ابوكي نديم السيوفي ميجيش اجتماع بكرة لانها حرب يا خديجة</strong></p><p><strong>خديجة:بلغه بنفسك اتفضل اهو معاك</strong></p><p><strong>نديم :عراف انت اللي قتلت انطوان</strong></p><p><strong>انا:انت زعلان ولا ايه يا نديم</strong></p><p><strong>نديم:لا يا عراف بس سيبلي جينكيز التنين لازم انا اللي اقتله</strong></p><p><strong>انا:نديم ممنوع انت وبنتك تحضره اجتماع بكرة وبلغ الاعضاء بتاعتك الا لو فيهم واحد خاين سيبه بقي للحرب اللي هتحصل</strong></p><p><strong>نديم:بس انا لازم اخد حقي</strong></p><p><strong>انا: مش هكرر كلامي مرتين سلام يا نديم</strong></p><p><strong>سليم:خير حصل ايه</strong></p><p><strong>نديم:العراف بلغني ممنوع احضر اجتماع بكرة لانها هتبقي حرب</strong></p><p><strong>داليا:يبقي تسمع الكلام انت وبنتك كده وتهدوا بقي لان العراف أكيد عارف هيحصل ايه</strong></p><p><strong>خديجة:من رأيي يا بابا نسمع كلام عمار احمم قصدي العراف لان دلوقتي هو حبيب مش عدو لينا</strong></p><p><strong>نديم:انا كنت عايز اجيب حقي بايديا</strong></p><p><strong>سليم:متقلقش منعرفش لسه خطة العراف ايه كلها سواد الليل وهنشوف اهدي بقي واستأذن انا لاني طولت عندكم اوي</strong></p><p><strong>مشي سليم العراف من بيت نديم السيوفي بعد ما عرفه الحقيقة كلها ان بايكال ابو جينكيز هو اللي قتل السيوفي الكبير زمان</strong></p><p><strong>خديجة بتكلم ندي في التليفون:مش هتصدقي حصل ايه من شوية</strong></p><p><strong>ندي:خير في ايه طمنيني</strong></p><p><strong>خديجة:عمار طلع برئ ومش هو اللي قتل جدي زمان ولا عيلته اصلا</strong></p><p><strong>ندي باصطناع:بتكلمي جد طب كويس اوي ناوية على ايه بقي</strong></p><p><strong>خديجة:انا حبيته من اول مرة شوفته فيها ومستنية يفوق بالسلامة وهقوله كل ده وهقرب منه</strong></p><p><strong>ندي:تمام انا لازم اقفل نكلم بعدين سلام</strong></p><p><strong>قفلت ندي مع خديجة وكانت قاعدة مع اشرف اللي معجب بخديجة</strong></p><p><strong>اشرف:ها كانت عايزة ايه دي</strong></p><p><strong>ندي:بتبلغني ان عمار العراف طلع برئ من حكاية عيلته اللي قتلت جدها دي</strong></p><p><strong>اشرف:وطبعا الحلوة عايزة تقرب منه علشان حبيته</strong></p><p><strong>ندي:اه قالتلي كده ناوي على ايه</strong></p><p><strong>اشرف:سيبك من اللي ناوي عليه تعالى يا لبوة ما انيكك واحد سريع قبل ما تمشي</strong></p><p><strong>ندي:يلا يا خول نكني جامد ولا تحب ادخلك الزبر الصناعي في طيزك زي كل مرة</strong></p><p><strong>اشرف:اححححح بتعرفي تهيجني يا لبوة يلا تعالى</strong></p><p><strong>وندي فضلت تنيك اشرف بالزبر الصناعي وعرفنا انه متناك وبيأخد فيها</strong></p><p><strong>(اعرفكم بأشرف صفوت المحمدي.... ايوة بظبط كده ابن عم هالة المحمدي)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في فيلا التنين الصبح</strong></p><p><strong>كولكان داخل بسرعة:باشا سمعت اللي حصل</strong></p><p><strong>التنين:في ايه يابني بتجري كده ليه</strong></p><p><strong>كولكان:انطوان مات امبارح بليل في فيلاته</strong></p><p><strong>التنين بغضب:احا ازاي ومين يقدر على كده</strong></p><p><strong>كولكان:منعرفش لسه يا باشا بس كل اللي نعرفه انه مات مقتول برصاصة في رأسه وكان مربوط في السرير</strong></p><p><strong>التنين:والعمل ده الاجتماع فاضل عليه 5 ساعات هنعمل ايه</strong></p><p><strong>كولكان:من رأيي الاجتماع يتلغي يا باشا حمايتك اهم</strong></p><p><strong>التنين:مينفعش يتلغي الاجتماع هيحضر جماعة التفاحة الحمراء وكمان ناس من مافيا الاجانب الايطالية</strong></p><p><strong>كولكان:والحل أكيد اللي عمل كده هو العراف</strong></p><p><strong>التنين:العراف ازاي وهو في غيبوبة اتصل كده بالراجل بتاعنا اللي هناك وشوفه هيقولك ايه بسرعة</strong></p><p><strong>كولكان بعد دقائق:في غيبوبة والحراسة واقفة على الباب بس انا مش مطمن برضو</strong></p><p><strong>التنين:بقولك ايه اجهز علشان نروح الاجتماع وهناك كده كده هعلن الحرب عليه والمافيا الايطالية هتكون موجودة</strong></p><p><strong>كولكان:باشا انا مش هعرف اروح معاك انت اسبقني وانا هحصلك لازم امن الدنيا الاول</strong></p><p><strong>التنين:تمام يا كولكان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في مصر قصر العراف</strong></p><p><strong>نهي:ايه الاخبار عاملة ايه يا ايفسون</strong></p><p><strong>ايفسون:كويسة يا نهي عمار وحشني اوي هو مش بيتصل ليه</strong></p><p><strong>نهي:عمار كده طول ما هو مشغول وبرة مصر انسي انه يتصل بينا الا لو حصل حاجة وعايز يطمن</strong></p><p><strong>أسيل نازلة بسرعة من فوق:ماما نهي الحقي في عربيات كتير بتقرب علينا</strong></p><p><strong>رعد داخل عليهم:نهي هانم اسف على دخولي بس لازم تدخلوا الاوضة المحصنة فوراً</strong></p><p><strong>نهي:في ايه يا رعد بيحصل ايه</strong></p><p><strong>رعد:هجوم يا هانم في هجوم علينا</strong></p><p><strong>وبدأ ضرب النار يحصل برة وكانوا 6 عربيات كل عربية فيها 4 اشخاص باسلحة تقيلة وبدأ الضرب علي البيوت والعربيات</strong></p><p><strong>في فيلا هالة:ماما ايه الضرب ده في ايه</strong></p><p><strong>سلوي:معرفش يا هالة شكله كده على بيت عمار</strong></p><p><strong>جبل من برة:هالة هانم انا لازم انسحب فورا والحق رعد والشباب</strong></p><p><strong>هالة:روح يا جبل بس سيب حراسة هنا</strong></p><p><strong>جبل:حاضر يا هانم</strong></p><p><strong>وخرج جبل والمجموعة اللي معاه ورعد كمان بالمجموعة بتاعته وكان في ناس اتصابت من الجحيم والكل خرج اسلحته وبدأوا يضربوا عليهم هما كمان نار والحراسات اللي على البيوت والسطوح من فوق واقل من دقيقة كانت العربيات واللي فيها خلاص ماتوا</strong></p><p><strong>رعد:لازم نبلغ صخر فوراً كده في هجوم على العراف نفسه</strong></p><p><strong>جبل:متقلقش هتصل عليه دلوقتي بس سليم باشا لازم يعرف</strong></p><p><strong>جبل اتصل على سليم:باشا في هجوم حصل على القصر دلوقتي بس قدرنا نسيطر على الموقف</strong></p><p><strong>في نفس الوقت كان بيحصل هجوم على قصر العزبة بقيادة كونور القائد هناك</strong></p><p><strong>كونور:امنوا الدنيا كويس في هجوم الكل يتحرك في مجموعات واضربوا عليهم</strong></p><p><strong>الكل:وقتها خرج من السطوح وكل حتة وضربوا على العربيات نار وكان الهجوم ده على العزبة والمخازن كمان اللي فيها السلاح</strong></p><p><strong>حمدي:ايه الاخبار يا كونور</strong></p><p><strong>كونور:سيطرنا على الوضع يا باشا متقلقش وكل حاجة متأمن عليها كويس ومحدش اتصاب او جراله حاجة</strong></p><p><strong>حمدي:لازم سليم العراف يعرف فورا</strong></p><p><strong>اتصل حمدي هو كمان بسليم:سليم حصل هجوم على العزبة والمخازن بس متقلقش سيطرنا على الوضع</strong></p><p><strong>سليم:احا هو في ايه، مين اللي قادر يعمل كده ده كمان حصل هجوم على قصر العراف في القاهرة</strong></p><p><strong>وقفل سليم الخط مع حمدي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في الفيلا في القاهرة</strong></p><p><strong>نهي:متخافوش الضرب وقف خلاص</strong></p><p><strong>أسيل:ماما في ايه وعمار كويس</strong></p><p><strong>نبيلة:قصدك ايه بأن عمار كويس مش عمار عليه حراسة في المستشفي</strong></p><p><strong>ايفسون:عمار في تركيا يا نبيلة وبينتقم لحق لميس</strong></p><p><strong>دخل رعد:تقدروا تخرجوا سيطرنا على الوضع</strong></p><p><strong>نهي:صخر فين يا رعد</strong></p><p><strong>رعد:معرفش يا هانم المفروض انه بيحمي العراف في المستشفي</strong></p><p><strong>نهي:اتصلي بصخر فوراً</strong></p><p><strong>صخر في تركيا:في ايه يا رعد</strong></p><p><strong>رعد:نهي هانم عايزك يا صخر</strong></p><p><strong>نهي:صخر اديني عمار فورا</strong></p><p><strong>صخر:حاضر يا نهي هانم ثواني</strong></p><p><strong>انا بعد ثواني:في ايه يا حبيبتي خير</strong></p><p><strong>نهي:عمار حصل هجوم علينا من شوية وكمان العزبة والمخازن وكل حتة لينا</strong></p><p><strong>انا بغضب:نعم بتقولي ايه ازاي يحصل كل ده مين قادر يعمل كده</strong></p><p><strong>نهي:معرفش يا عمار بس انت لازم ترجع يا عمار مينفعش تغيب اكتر من كده</strong></p><p><strong>رعد واقف مصدوم ازاي العراف مش في غيبوبة</strong></p><p><strong>انا:هحاول اخلص النهاردة وارجع على طول واللي هيحصل النهاردة هيسكت الكل متقلقيش</strong></p><p><strong>قفلت مع نهي امي ولقيت رسلان والكل في وشي</strong></p><p><strong>رسلان:حصل ايه في ايه</strong></p><p><strong>انا:حصل هجوم علينا في كل حتة تابعة لينا</strong></p><p><strong>رسلان:المهم العيلة كويسة</strong></p><p><strong>انا:بخير محدش جراله حاجة وسيطره على الوضع</strong></p><p><strong>اكتشا:أكيد المافيا الايطالية اللي عملت كده</strong></p><p><strong>انا:اشمعنا يعني ما يمكن كلهم اتفقوا على كده</strong></p><p><strong>اكتشا:لا لان المافيا الايطالية الوحيدة اللي مش عايزك والباقين كلهم عايزينك وطبعاً المافيا وقتها اتحالفت مع جينكيز عليك ولما هو مقدرش عليك هما اتحركوا من نفسهم</strong></p><p><strong>انا:يعني انت كنتي عارفة ان في هجوم علينا</strong></p><p><strong>اكتشا:لا طبعاً ما لو عارفة كنت قولتلك بس ركز معنا كده اشمعنا النهاردة يوم الاجتماع المافيا الايطالية تروح للتنين ودي أول مرة تحصل</strong></p><p><strong>وكمان يحصل هجوم على حاجة تحت ايدك الا المستشفي لانهم عارفين انك كده كده في غيبوبة يعني ميت بالنسبة ليهم ولو فوقت ولقيت الدنيا مولعة مش هتقدر تعمل حاجة لان اجتماع العهد بعد\ اسبوعين</strong></p><p><strong>انا:كلامك صح بس احنا لازم نخلص المهمة النهاردة مش هينفع نلاعبهم</strong></p><p><strong>إيلا:عمار حصلت حاجة دلوقتي كمان كولكان خرج لوحده قبل التنين ومرحش مكان الفندق تحب نعمل ايه</strong></p><p><strong>انا:عامر وصخر ورسلان اتحركوا فوراً عايز كولكان حي</strong></p><p><strong>الشباب:اؤامرك يا عراف</strong></p><p><strong>اتصل بيا سليم العراف:خير يا عمي في ايه تاني</strong></p><p><strong>سليم:انت عرفت اللي حصل</strong></p><p><strong>انا:اه عرفت وعرفت مين اللي عمل كده</strong></p><p><strong>سليم:مين يا عراف</strong></p><p><strong>انا:المافيا الايطالية</strong></p><p><strong>سليم:وناوي على ايه</strong></p><p><strong>انا:هتعرف من الاخبار النهاردة الساعة 8 سلام</strong></p><p><strong>بعد مرور ساعة وصل صخر ومعاه كولكان</strong></p><p><strong>كولكان وهو مربوط:احا ازاي انت المفروض في غيبوبة ازاي انت عايش</strong></p><p><strong>انا:هههههه ما هي دي الخدعة اللي انتوا وقعتوا فيها</strong></p><p><strong>كولكان بخوف:وانت عايز مني انا عبد المأمور بنفذ اللي بيطلب مني</strong></p><p><strong>انا:متخافش هتجاوب على الاسئلة هسيبك تمشي مجاوبتش هتموت</strong></p><p><strong>كولكان:حاضر اسأل عايز تعرف ايه بس ارجوك متقتلنيش</strong></p><p><strong>انا:التنين رايح الاجتماع ولا لا</strong></p><p><strong>كولكان بخوف:ايوة رايح وكمان جماعة التفاحة الحمراء و المافيا الايطالية</strong></p><p><strong>انا:شاطر طب قولي المافيا الايطالية هي اللي عملت هجوم علي املاكي من شوية</strong></p><p><strong>كولكان بخوف:اااه هما اللي عملوا كده بالاتفاق مع التنين</strong></p><p><strong>انا:وانت اللي برئ ياض مش كده</strong></p><p><strong>دخلت عليا إيلا علشان تبلغني بالجديد</strong></p><p><strong>إيلا:عراف عايزك برة لو سمحت</strong></p><p><strong>انا خرجت معاها :ايه كله تمام</strong></p><p><strong>إيلا:كل حاجة تمام والمتفجرات وكل حاجة اتزرعت في الاماكن اللي اخترناها وياماش كوشوفالي ساعدنا في كده</strong></p><p><strong>انا:حلو اوي هدخل بقي اموت العرص الي جوا ده ونتحرك على هناك</strong></p><p><strong>إيلا:عمار هو انت لازم تواجهم ما نفجرهم وخلاص</strong></p><p><strong>انا:لا طبعا لازم اواجه التنين الأول اللي فرحان بنفسه ده</strong></p><p><strong>دخلت عند كولكان وخدت منه دعوة حضور الاجتماع</strong></p><p><strong>كولكان:ها هتسيبني امشي بقي</strong></p><p><strong>انا:اه طبعا وضربته بالسلاح في رأسه وطبعا حاطط كاتم صوت</strong></p><p><strong>صخر:كده نترحم على التاني وفاضل الرأس الكبيرة ناوي على ايه</strong></p><p><strong>انا:اقطعلي صباع كولكان اللي فيه علامة الجماعة علشان هينفعني في زيارتي ليهم بعد شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبس كده يتبع الجزء القادم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الخامس</strong></p><p><strong>صخر:حاضر يا عراف</strong></p><p><strong>رسلان:انت ناوي تروحلهم برجلك ولا ايه ممكن نفهم الخطة ايه</strong></p><p><strong>انا:بص يا رسلان عدوك لازم دائما تكون سابقه بخطوة</strong></p><p><strong>رسلان:بمعني اشرح أكتر</strong></p><p><strong>انا:ايه الاخبار يا إيلا</strong></p><p><strong>إيلا:تمام يا عراف زرعنا كل المتفجرات حوالين اوضة الاجتماعات وكمان في الدور كله ومتقلقش المتفجرات مش هتأثر على باقي الفندق ولا الناس</strong></p><p><strong>انا:فهمت دلوقتي يا رسلان معني كلامي ايه</strong></p><p><strong>رسلان:انت ناوي تفجر بيهم الدور وهما جوا</strong></p><p><strong>انا:بظبط كده</strong></p><p><strong>بعد نصف ساعة جيه ياماش كوشوفالي</strong></p><p><strong>انا:نورت يا حبيبي ايه الاخبار</strong></p><p><strong>ياماش:رجلتي أمنت دخولك للفندق وكل حاجة تمام وادي دعوة الاجتماع</strong></p><p><strong>انا:حلو اوي كده معنا دعوتين للدخول</strong></p><p><strong>ياماش:عملت ايه في كولكان قبضت عليه</strong></p><p><strong>انا:ومات كمان يا حبيبي ادعيله بقي زمانه في النار ههههههه</strong></p><p><strong>باماش:عاش عليك يا عراف رجالتي تحت امرك حوالين الفندق لو احتجت أي مساعدة</strong></p><p><strong>انا:متقلقش مش هكمل 5 دقائق فوق وأول ما أخرج قول عليهم باي باي</strong></p><p><strong>خرج ياماش كوشوفالي بعد ما قدم كل المساعدات الىي طلبتها منه ومنعته انه يدخل علشان الحفرة تكون في أمان لما امشي بدل ما اوجع دماغي بيهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في فيلا نديم السيوفي</strong></p><p><strong>خديجة:صباح الخير عاملين ايه</strong></p><p><strong>داليا:صباح الورد وشك النهاردة منور يعني ههههه</strong></p><p><strong>خديجة:نمت كويس ومرتاحة مش أكتر</strong></p><p><strong>نديم:محروق دمي اني مش قادر اسافر واقتل جينكيز</strong></p><p><strong>داليا:ممكن تهدي بدل ما تتعب ما العراف قالك انه هيتصرف ويجبلك حقك اهدي بقي انت ناسي انه بيجيب حق مراته</strong></p><p><strong>خديجة:بص يا بابا انت حالياً مينفعش تظهر للاعضاء خالص انك عرفت الحقيقة وكده كده الاجتماع يعتبر ملغي مادام احنا محضرناش وخلينا قدام الاعضاء لسه بنكره العراف يمكن فيهم حد خائن ولا ايه</strong></p><p><strong>نديم:عندك حق خصوصا لما المافيا الايطالية عملت اللي عملته ده في العراف امبارح</strong></p><p><strong>خديجة:بظبط كده</strong></p><p><strong>داليا:انا شايفة انك مطمنة يعني شكل اللي بفكر فيه هيطلع صح</strong></p><p><strong>خديجة وهي فاهمة:وانت بتفكري في ايه قوليلي يمكن اساعدك</strong></p><p><strong>داليا:بت انت متستعبطيش</strong></p><p><strong>خديجة:ههههههه اه بحبه ارتحتي</strong></p><p><strong>داليا:بالسرعة دي من غير ما تكلميه اصلاً</strong></p><p><strong>خديجة:من أول نظرة وحياتك، يوم الفرح كنت رايحة وانا مليانة كره منه وحقد وغضب اول ما شوفته وهو واقف والبدلة متجسمة عليه وحلاوته وهيبته اتمنيت اكون مراته زي الاتنين اللي جمبوا</strong></p><p><strong>داليا:قومي معايا نكلم لوحدنا قومي</strong></p><p><strong>قامت خديجة وداليا يكلموا لوحدهم</strong></p><p><strong>داليا:قوليلي بقي الموضوع فعلا حب ولا عايزة علاقة ونيكة حلوة</strong></p><p><strong>خديجة اتفأجت من صراحة امها:لا طبعا، انا فعلا معجبة بيه وبدأت اتعلق بيه</strong></p><p><strong>داليا:مستغرباكي بس مش هلومك هو فعلا يتحب</strong></p><p><strong>خديجة بخبث:لو كنتي مكاني مكنش كسك هاج عليه يا ماما وقربت ايدها من كس داليا ومسكته تحسس عليه</strong></p><p><strong>داليا:احححح بتعملي ايه يا سافلة</strong></p><p><strong>خديجة وهي مستمرة في لعب كسها:جاوبيني كسك عايز العراف</strong></p><p><strong>داليا:ااااه عايز العراف ينكني ااااه</strong></p><p><strong>خديجة:وابويا مش بيريحك ليه</strong></p><p><strong>داليا وهي ممحونة من ايد بنتها:ابوكي بتاعه مش بيقف بقاله سنين اااااه وانا تعبانة وبريح نفسي بالصناعي</strong></p><p><strong>خديجة حبت ترخم عليها وسابت كسها:افكر لو كنت هسمح بانك تتناكي منه ولا لا كفاية كده بابا تحت يلا ننزل</strong></p><p><strong>داليا بعد ما فاقت:بقي كده يا خديجة تتعبيني وتتخلي عني ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في فندق في القاهرة</strong></p><p><strong>الملكة فرح:العراف كل ده في غيبوبة واحنا كده مشكلتنا بتكبر</strong></p><p><strong>هاري:قولتلك بلاش نيجي كده خد علينا وكمان ليه نروح الفرح اصلاً</strong></p><p><strong>الملكة فرح:بس مش غريبة ان انطوان يموت اليومين دول ومحدش يقولي قضاء وقدر</strong></p><p><strong>ألب:هي غريبة فعلاً طب احنا متأكدين ان فعلا العراف في غيبوبة ولا دي لعبة</strong></p><p><strong>الملكة فرح:على حد علمنا انه فعلا في غيبوبة وفي حراسة في المستشفي والدنيا مقلوبة يعني</strong></p><p><strong>الملكة كاترين:انا معاكي برضو في الرأي ده شكلها لعبة على فكرة والعراف في تركيا</strong></p><p><strong>مايكل:خلاص هبعت للمصادر بتاعتي هناك تعرفلنا الدنيا ايه وهو فعلا هناك ولا لا</strong></p><p><strong>الملكة فرح:كده كده مش هنمشي من هنا الا لما نقعد معاه ونطلب الدعم منه</strong></p><p><strong>الكل:تمام موافقين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في فيلا هالة المحمدي</strong></p><p><strong>هالة:ايه الاخبار يا ماما عاملة ايه</strong></p><p><strong>سلوي:بخير يا حبيبتي وانت</strong></p><p><strong>هالة:عمار وحشني اوي</strong></p><p><strong>سلوي:هيرجع بالسلامة متقلقيش عمار قوي وذكي</strong></p><p><strong>هالة:خايفة عليه بعد كل اللي حصل والهجوم بتاع امبارح مش مطمنة</strong></p><p><strong>سلوي:متقلقيش هيبقي كويس</strong></p><p><strong>الباب خبط وهما بيكلموا وفتحت الشغالة وحصل التالي</strong></p><p><strong>الشغالة:مين حضرتك يا فندم</strong></p><p><strong>الصوت:قوليلها الباشا هنا وهي هتعرف</strong></p><p><strong>صوت هالة:مين يا ناهد</strong></p><p><strong>ناهد:حد بيقول انه الباشا وعايزكم</strong></p><p><strong>سلوي:مين ده تعالي نشوف</strong></p><p><strong>قامت سلوي وهالة للباب يشوفوا مين الباشا</strong></p><p><strong>هالة:هو انت عايز ايه</strong></p><p><strong>صفوت المحمدي:في واحدة تكلم عمها بالشكل ده برضو معرفتيش تربي يا سلوي</strong></p><p><strong>سلوي:صفوت احترم نفسك واتعدل يأما تمشي جاي ليه</strong></p><p><strong>صفوت:جاي علشان اعرفك اني الباشا ومش هسيبكم تتهنوا بفلوس أخويا وهعرف اخد الورث منكم يا نصابين</strong></p><p><strong>هالة:انا قولتلك قبل كده ابويا كتبلي كل حاجة باسمي وملكش حاجة عندنا واحسنلك مجيش هنا تاني</strong></p><p><strong>صفوت:انت بتتحدي مين يا شرموطة انت، انا هعرفك انت بتكلمي مين ولسه صفوت هيضرب هالة لقي قدامه جبل بيدخل بالحراسة</strong></p><p><strong>جبل:اطلع برة لو سمحت</strong></p><p><strong>صفوت:مين انت كمان علشان تقولي اطلع برة حتة جارد معفن هيخوفني يا هالة</strong></p><p><strong>هالة مصدومة من الشتيمة والاسلوب وبتعيط:اطلع برة اطلع انت ولا عمي ولا اعرفك انا بتشتمني بالاسلوب ده</strong></p><p><strong>صفوت وهي الحراسة بتمنعه:ولسه انت شوفتي حاجة هعيشك في جحيم والحراسة اللي بتحميكي دي هوريكي هعمل فيها ايه</strong></p><p><strong>جبل:لو سمحت اتفضل برة بدل ما هنزعلك فعلا</strong></p><p><strong>صفوت:احا انت مش عارف انا مين ولا ايه</strong></p><p><strong>جبل:لا هو انت اللي مش عارف احنا مين، انا قائد حراسة عمار العراف سمعت عنه اكيد لانك بتبوس الايادي بتاعته ولا ايه</strong></p><p><strong>صفوت بخوف:نعم حراسة مين</strong></p><p><strong>سلوي:امشي يا صفوت بدل ما فعلا الموضوع هيكبر ووقتها انت عارف هيحصلك ايه امشي ومش هنجيب سيرة قدام حد</strong></p><p><strong>صفوت:كسمك يا سلوي انت فكراني هخاف وهرجع تاني عشان اطردكم واخد فلوس اخويا صحيح شرموطة انت وبنتك</strong></p><p><strong>مشي صفوت المحمدي وهو مسمع هالة وامها سلوي اوسخ الشتايم والالفاظ واتخانق معاهم</strong></p><p><strong>سلوي:اهدي خلاص مشي اهدي متعيطيش بقي</strong></p><p><strong>هالة:انا يقولي كده، ده بنت اخوه حتى ازاي يعمل فينا كده</strong></p><p><strong>سلوي:اهدي خلاص بقي</strong></p><p><strong>وسلوي خدت هالة في حضنها وفضلت تهدي فيها لحد ما هالة نامت وهي دمعتها على خدها زي العيال الصغيرة وهي مجروحة من عمها اللي المفروض يكون سند وضهر ليها</strong></p><p><strong>برة عند الحراسة</strong></p><p><strong>جبل بيتصل على سليم العراف وحكاله كل حاجة</strong></p><p><strong>سليم:تمام يا جبل خلى بالك منهم وانا هتصرف</strong></p><p><strong>قفل سليم مع جبل واتصل بيا</strong></p><p><strong>انا:خير يا عمي في حاجة</strong></p><p><strong>سليم:موضوع يخص هالة المحمدي</strong></p><p><strong>انا:أجل كل حاجة لحد ما ارجع انا مش فاضي دلوقتي سلام</strong></p><p><strong>قفلت مع عمي سليم وكنت بجهز للعملية ولبست ولبست واقي رصاص وكل حاجة تمام</strong></p><p><strong>رسلان:هتدخل لوحدك برضو</strong></p><p><strong>انا:اه يا رسلان وانتوا هتستنوا تحت</strong></p><p><strong>صخر:متهزرش لازم يكون معاك حراسة على الأقل</strong></p><p><strong>إيلا:كلام صخر صح منعرفش فوق في ايه ولا ممكن تحصل مفاجأة ايه</strong></p><p><strong>انا:بصوا اخر كلام هقوله ومش عايز نقاش تاني، كل واحد فيكم هيستني في الدور اللي تحت دور الاجتماعات وتكون في غرف متفرقة تمام</strong></p><p><strong>سارة:تمام هنعرف ازاي انك في خطر وعايزنا</strong></p><p><strong>إيلا:امسك الجهاز ده هيبقي معاك لو حسيت انك محتاجنا هتضغط عليه وقتها الساعات اللي في ايدينا هتعمل صوت ورسالة تنبيه للكل</strong></p><p><strong>انا:تمام يلا بينا</strong></p><p><strong>نزلنا واتحركنا في عربيتين ووصلنا الفندق بعد ساعة وقتها كانت الساعة 8 معاد الاجتماع</strong></p><p><strong>طلعت في الاسانسير وكانت الدنيا متأمنة كويس وطبعاً انا داخل عليهم من غير سلاح ووصلت عند باب قاعة المؤتمرات وفتحته</strong></p><p><strong>انا:هقطع عليكم الاجتماع شوية</strong></p><p><strong>التنين بصدمة:اي اي اي ده انت عايش ازاي انت مش في غيبوبة</strong></p><p><strong>انا:انت خايف كده ليه ده انا حتى جايلك برجلي اهو من غير حراسة او سلاح حتى</strong></p><p><strong>مراد:عراف بيك ممكن نكلم ونحل الموضوع بهدوء</strong></p><p><strong>انا:نحل ايه بظبط موت مراتي ولا محاولة اغتيالي اكتر من مرة ولا نحل ايه بظبط</strong></p><p><strong>التنين وهو خايف:مستعد ادفعلك فدية عن اللي حصل ونبقي حبايب</strong></p><p><strong>انا:ده انت بجح اوي يا شيخ هو انت فاكر اني جاي اتفاوض معاك يا جينكيز انت دلوقتي بتخرب الدنيا وزمان ابوك قتل السيوفي ولبسها لعزت العراف</strong></p><p><strong>التنين:احا انت عرفت كل ده ازاي وعرفت منين حوار ابويا علشان كده نديم السيوفي مجاش</strong></p><p><strong>انا:اه يا غبي علشان كده السيوفي مجاش</strong></p><p><strong>رئيس مافيا ايطاليا:عراف بيك الامور هتتحل بس بالهدوء</strong></p><p><strong>انا:انت فاكرني معرفش انك عملت هجوم على بيوتي وكل حاجة امبارح يا ديفيد ولا ايه</strong></p><p><strong>ديفيد بخوف:انا اسف وقام جري يبوس رجلي</strong></p><p><strong>انا:حتى لو قعدت طول عمرك تبوسها مش هعديهالك برضو وفجأة طلعت سلاح من ضهري وضربت ديفيد في رأسه</strong></p><p><strong>التنين بخوف ولسه هيصرخ مع السلامة انت كمان يا جينكيز وضربته في راسه هو كمان</strong></p><p><strong>مراد:ارجوك سيبني اعيش ارجوك</strong></p><p><strong>انا:مع السلامة يا مراد انت كمان وضربته في رأسه</strong></p><p><strong>وكده خدت بحق لميس وكمان السيوفي وموتهم هما الثلاثة بس كل حراستهم تحت فلازم اتحرك في اسرع وقت</strong></p><p><strong>انا:صخر انت والكل اخرجوا بهدوء</strong></p><p><strong>صخر:اوامرك يا عراف</strong></p><p><strong>خرجنا كلنا من الفندق هتستغرب يا عزيزي ليه الفندق متفجرش</strong></p><p><strong>فلااااااااااش باااااااااااااك</strong></p><p><strong>إيلا:انت شاكك في اكتشا ولا ايه</strong></p><p><strong>انا:الصراحة اه، ولازم اتأكد هي فعلاً راجعة ومخلصة للعراف ولا لا</strong></p><p><strong>إيلا:وهنتأكد ازاي طيب</strong></p><p><strong>انا:انت قدامهم واحنا بنكلم وبنشرح الخطة تقوليلي انك زرعتي متفجرات في كل الدور ولو وصل الكلام للتنين او كان مجهز نفسه يبقي هي الخائنة اللي بينا</strong></p><p><strong>إيلا:حاضر تمام</strong></p><p><strong>رجوع من الفلاااااااااش باااااااااااك</strong></p><p><strong>انا:يلا بينا بقي علشان نلحق نرجع مصر لان الدنيا هتتقلب</strong></p><p><strong>الكل:يلا بينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في مصر قصر العراف</strong></p><p><strong>سوزان والكل:قاعدين قدام التلفزيون ومشغلين الاخبار</strong></p><p><strong>نهي:نهلة علئ التلفزيون كده بيقولوا في حوادث في تركيا</strong></p><p><strong>المذيع:عاجل في فندق كذا كذا، وجدوا جثث لاكبر 3 رجال اعمال في تركيا وايطاليا</strong></p><p><strong>الجثة الأولي:جينكيز بايكال رجل الاعمال التركي اتقتل النهاردة في الاجتماع بتاعه</strong></p><p><strong>الجثة الثانية:مراد عواد رجل الاعمال التركي من أصل مغربي اتقتل النهاردة في نفس الاجتماع</strong></p><p><strong>الجثة الثالثة:ديفيد رجل الاعمال الايطالي وكمان رئيس المافيا الايطالية اتقتل معاهم</strong></p><p><strong>أكيد اللي عمل كده عملها بفعل فاعل واشمعنا الثلاثة دول، ده غير جثة كولكان مساعد جينكيز كمان لقوها مرمية</strong></p><p><strong>وحتي الان العراف في غيبوبة وهو مستبعد تماماً من الشبهوة للي حصل ده</strong></p><p><strong>نهي بتبص لايفسون:عايزاكي يا ايفسون</strong></p><p><strong>قامت هي وايفسون:تفتكري عمار اللي عمل كده</strong></p><p><strong>ايفسون:اه يا نهي ابننا خد بحقه وهو بخير متقلقيش</strong></p><p><strong>نهي:وانت عرفتي ازاي</strong></p><p><strong>ايفسون:نهي مش كل شوية هقولك اني جنية ههههههه</strong></p><p><strong>نهي:يخربيتك خلاص نسيت يلا نخرج ليهم بس منقولش حاجة خليها لما عمار يرجع احسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في قصر هالة المحمدي</strong></p><p><strong>سمعت برضو نفس الاخبار</strong></p><p><strong>هالة:أكيد عمار راجع دلوقتي اخيراً هيرجع هو غايب من اسبوع بس وحشني اوي وكمان محتاج اتسند عليه ويحميني</strong></p><p><strong>سلوي:عمار راجع ازاي مش هو في غيبوبة يابنتي</strong></p><p><strong>هالة:احمم بصراحة عمار في تركيا وهو اللي عمل فيهم كده</strong></p><p><strong>سلوي:يخربيتك انت مش خايفة منه ازاي</strong></p><p><strong>هالة:واخاف منه ليه هو انا ناوية على غدر او خيانة انا بحبه يا ماما بحبه</strong></p><p><strong>سلوي:بس برضو انا خايفة عليكي وانك تموتي زي ما حصل في لميس</strong></p><p><strong>هالة:اللي مكتوبلي هشوفه يا ماما</strong></p><p><strong>سلوي:ناوية تحكي لعمار على صفوت واللي عمله</strong></p><p><strong>هالة:زمان عمار عرف اصلاً ومش عايزة عمار يدخل في الموضوع كفاية اللي عمله علشاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في قصر نديم السيوفي</strong></p><p><strong>سمعوا الاخبار برضو</strong></p><p><strong>داليا:مبروك يا نديم حقك رجع اهو ومات التنين</strong></p><p><strong>نديم:كان نفسي انا اللي اموته بايدي</strong></p><p><strong>خديجة:معلش بس المهم النتيجة واحدة وكمان طلع مراد خاين اهو وكويس انه راح الاجتماع</strong></p><p><strong>نديم:لازم نروح زيارة للعراف لما يرجع ونشكره على اللي حصل ده</strong></p><p><strong>خديجة:اه طبعاً لازم</strong></p><p><strong>داليا:شوف البت مسكت في الكلمة ازاي ههههههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ساعتين من ركوب الطيارة وصلنا القاهرة</strong></p><p><strong>صخر:نورت يا عراف بلدك وانت راجع جايب حقك</strong></p><p><strong>انا:لسه يا صخر التنين مكنش الرأس الكبيرة ده مجرد اداة عند اللي أعلي منه ولسه الايام الجاية هتبين مين اللي بيتحكم فيه</strong></p><p><strong>رسلان:سيبك بقي من كل ده المهم انك بخير</strong></p><p><strong>انا:حبيبي يا رسلان يلا علشان نرجع البيت</strong></p><p><strong>رسلان:بيت ايه، انا بقالي اسبوع مختفي وزمان خطيبتي قالبة عليا الدنيا لازم ارجع بيتي واشوفها الاول وبعدين هجيلك</strong></p><p><strong>انا:اعمل حسابك معزوم عندي بعد بكرة</strong></p><p><strong>إيلا:محتاج مننا حاجة يا عمار هنرجع المقر</strong></p><p><strong>انا:لا يا إيلا انتوا الثلاثة هتقعدوا في فيلا من البيوت اللي جمبي وعامر هيرجع لمراته وبيته يلا من غير نقاش</strong></p><p><strong>صخر:اتفضل يا عراف اركب</strong></p><p><strong>ركبت العربية والحراسة كانت ورايا لانهم عرفوا من صخر قبل ما نوصل</strong></p><p><strong>نهي:من جوا سمعت صوت العربية والحراسة (عمار رجع عمار رجع)</strong></p><p><strong>أسيل والكل:نزلوا تحت مستنين دخولي من البيت</strong></p><p><strong>بعد دقيقة دخلت</strong></p><p><strong>ماسأل:جريت عليا وحضنتني وحشتني اوي يا حبيبي انت كويس</strong></p><p><strong>انا:انا فل يا حبيبتي</strong></p><p><strong>أسيل:اوعي بقي ياماسأل سيبي حضنه وحشتني يا عمار</strong></p><p><strong>انا:يا قلب عمار وحشتني اكتر</strong></p><p><strong>نهي:مع اني زعلانة منك بس وحشتني اوي</strong></p><p><strong>انا:وحشتني اكتر يا مزة انت تعالي في حضني</strong></p><p><strong>سوزان:وحشتني يا حبيبي</strong></p><p><strong>انا:وحشاني اكتر</strong></p><p><strong>نبيلة:نورت يا عمار شكراً انك جبت حق بنتي</strong></p><p><strong>انا:متقوليش كده دي كانت حبيبتي ومراتي زي ما هي بنتك وحشتني يا نبيلة</strong></p><p><strong>وسلمت على الباقي كلهم وبعدين سيبتهم وخرجت برة</strong></p><p><strong>ماسأل:على فين يا عمار</strong></p><p><strong>انا:هسلم على هالة يا ماسأل</strong></p><p><strong>ماسأل:ماشي يا عمار مستنياك في الاوضة</strong></p><p><strong>وصلت عند باب فيلا هالة وشوفت جبل</strong></p><p><strong>جبل:نورت يا عراف</strong></p><p><strong>انا:بنورك يا جبل ايه الاخبار هنا</strong></p><p><strong>جبل:انا بلغت سليم باشا هو مقالكش</strong></p><p><strong>انا:لا اتصل بيا وكنت مش فاضي قولي انت حصل ايه</strong></p><p><strong>جبل حكالي كل حاجة حصلت وكل الالفاظ اللي اتقالت لهالة وسلوي</strong></p><p><strong>انا خبطت على الباب وبعدها الشغالة ناهد فتحت</strong></p><p><strong>ناهد:مين حضرتك</strong></p><p><strong>انا:قولي لهالة شخص عزيز عليكي مستنيكي تحت</strong></p><p><strong>دخلت ناهد وراحت لاوضة هالة</strong></p><p><strong>هالة:ادخل</strong></p><p><strong>ناهد:في شخص تحت بيقول انه عايز يشوفك وبيقول انه عزيز عليكي</strong></p><p><strong>هالة:انت بتكلمي جد عمار رجع</strong></p><p><strong>ناهد:مقالش اسمه</strong></p><p><strong>قامت هالة تجري وهي بلبس البيت ونزلت لتحت لقيتني على الباب في وشها دخلت في حضني على طول</strong></p><p><strong>هالة:وحشتني وحشتني كل ده ومتصلتش بيا ولا مرة</strong></p><p><strong>انا:احمم وانت كمان، حقك عليا</strong></p><p><strong>هالة فاقت لنفسها وافتكرت انها بقميص النوم:احمممم احية استناني هنا هغير بسرعة واجي</strong></p><p><strong>انا:ملهوش لزوم انا خلاص شوفت كل حاجة ههههههه</strong></p><p><strong>هالة:يا رخم استناني بجد متمشيش</strong></p><p><strong>طلعت هالة وسلوي شافتها بلانجيري القصير اللي لابسها</strong></p><p><strong>سلوي:يخربيتك انت نزلتي لعمار كده</strong></p><p><strong>هالة:من سرعتي واشتياقي نزلت كده مخدتش بالي اني باللانجيري بس علشان انا مكسوفة اوي</strong></p><p><strong>سلوي:طب غيري هدومك وانا هنزله</strong></p><p><strong>نزلت سلوي وسلمت عليا وقعدنا</strong></p><p><strong>انا:عاملين ايه مرتاحين في البيت</strong></p><p><strong>سلوي:شكراً ليك بجد ونورت يا عمار</strong></p><p><strong>انا:مبتشكريني على ايه انا معملتش حاجة</strong></p><p><strong>سلوي:لا ازاي انت عملت كتير اوي وعايزة اكلمك في حاجة قبل ما هالة تنزل</strong></p><p><strong>انا:خير قوليلي</strong></p><p><strong>سلوي:بص يا عمار، هالة من وقت موت ابوها وهي في حالة اكتئاب بسبب كل المواقف اللي حصلت واليوم اللي اتعرفك عليك فيه كان بالنسبة ليها اول يوم تفرح والفترة بتاعت العزبة كمان هالة من وقت موت ابوها وهي حاسة بالكسرة والوحدة ولما شافتك حست بالامان تاني وانك ضهرها انا عارفة ان كلامي ده غلط ومينفعش اقوله بس هالة بتحبك يا عمار وحبيتك من اول يوم لو انت من ناحيتك مفيش اي مشاعر لو سمحت متجرحهاش وحاول تفهمها كده براحة لان فعلا هالة متعلقة بيك جامد</strong></p><p><strong>انا:بصي يا سلوي هكلمك بصراحة ووضووح انا لميس كانت حبي الأول وفعلا لميس لحد دلوقتي كسراني من جوايا مع اني متجوز ماسأل وبحبها برضو وانا معجب بهالة يا سلوي وحبيتها برضو لانها جدعة ووقفت جمبي في عز وقعتي لكن انا مش مستعد دلوقتي خايف اخسرها زي ما خسرت لميس</strong></p><p><strong>هالة وكانت سامعة كل الكلام:مش هتخسرني متخافش، مش انت هتحميني كويس صح</strong></p><p><strong>انا:انت هنا من امتي وسمعتي ايه</strong></p><p><strong>هالة:سمعت كل حاجة انا اه بحبك ومش هكسف وهقولها ليك بحبك وعايزك ضهري وحبيبي وسندي</strong></p><p><strong>انا:وانا كمان بحبك يا هالة متخافيش انا جمبك وشديت هالة لحضني</strong></p><p><strong>هالة:اخيرا سمعتها منك اخيرا</strong></p><p><strong>انا:بس انا زعلان منك</strong></p><p><strong>سلوي:ليه بس حصل ايه</strong></p><p><strong>هالة:ليه يا عمار</strong></p><p><strong>انا:متصلتيش بيا ليه وحكتيلي عن صفوت واللي عمله النهاردة الصبح</strong></p><p><strong>هالة:مش عوزاك تدخل في الموضوع يا عمار سيبه وانا هتصرف معاه</strong></p><p><strong>انا:انت من دقيقة قولتيلي هتعرف تحميني صح ولا لا</strong></p><p><strong>هالة:احمم صح</strong></p><p><strong>انا:يبقي انا اللي هتصرف معاه وهيجي يعتذر ليكم كمان</strong></p><p><strong>هالة:حاضر اللي تشوفه</strong></p><p><strong>انا:استأذن انا بقي يلا علشان تناموا</strong></p><p><strong>رجعت البيت وطلعت الاوضة وحكيت لماسأل على كل حاجة حصلت</strong></p><p><strong>ماسأل:لو بتاخد موافقتي فانا موافقة يا حبيبي لاني عارفة اني هفضل غالية عندك</strong></p><p><strong>انا:انت ازاي بالعقل ده والهدوء ده يخليكي ليا</strong></p><p><strong>ماسأل:ويخليك ليا يا حبيبي وبعدين انا واثقة من نفسي وعارفة انا عندك ايه انت وحشتني ممكن تريحني انا تعبانة اوي من غيرك</strong></p><p><strong>انا:عيوني يا حبيبتي انت وحشاني اكتر</strong></p><p><strong>انا:وكانت ماسأل لابسة لانجيري بطل عليها،وااااااو شكلك يجنن يا قلبي ايه الجمدان ده</strong></p><p><strong>ماسأل:عيونك اللي حلوة وحشتني اوي هموت عليك بجد.</strong></p><p><strong>قربت من ماسأل ولمست شفايفها في بوسة عميقة وفضلت ابوس في شفايفها الطرية الفراولة دي وشديت شفيتها التحتانية وبشدها بشفايفي وبمصها اوووي جامد.....ماسأل جسمها ساح وبقيت نار في ايدي قربتها على السرير ونيمتها على ضهرها ونزلت بوس ولحس في رقبتها وهي...اااااه وحشتني يا عمار اوي جسمي نار بجد بسببك وحشتني اووي يا حبيبي اوعي توقف.</strong></p><p><strong>وانا مش سايب فيها حتة غير وانا بلحسها وبأكلها بشفايفي وبمصها على لحمها اللي يجنن ده وبقرب من لحم صدرها الحلو ونزلت ليها اللانجيري ونازل بلساني على بزها الحلو ده لحد ما وصلت للحلمة الوردي اللي تجنن دي ونفخت عليها نفسي السخن وشديتها بسناني لبرة ومصتها اووووي.....ااااااااااه يا عمار براحة على بزازي احححححح تجنن يا حبيبي تجنن اووووي كمل مص ورضاعة من بزاز حبيبتك احححححححح،.... هأكل بزازك يا قمري انت وبدأت ارضع من بزازها بشكل دائري واشفوط حلمتها لجوا بوقي وبرضعها اووووي وماسك حلمتها التانية بايدي وبضغط عليها براحة خالص لانها طرية وواقفة اوي.....ااااااااااااه يا عمار براحة يا حبيبي بزازي تعبانة ااااااااه مش قادرة كسي ولع انزل لعنده بقي.....اهدي يا ماسأل متستعجليش انا هنيكك في كل جسمك الطري ده.</strong></p><p><strong>خرجت الحلمة اليمين من بوقي ودخلت حلمتها الشمال في بوقي وبضغط عليها براحة وفي نفس الوقت بشفوطها لجوا بوقي وبسحبها اووووي وبمصها وبرضعووووو اووووي ولميس نار تحت مني برضع من بزازها الحلوين</strong></p><p><strong>ونزلت بلساني على بطنها وبحركه براحة خالص وشويه ونزلت على كسها الكس الوردي الفراولة الجميل ده.</strong></p><p><strong>ومسكت زنبورها وقعدت امص فيه وهى فى دنيا تانيه</strong></p><p><strong>وعماله تنزل احلى شهوه من كسها وتئن وتتاوه وانا عمال ارضع زنبورها.</strong></p><p><strong>وهي احااااااااااااا يا حبيبي الحس اوي الحس كسي جامد خليني اجيبهم اااااااااااااه كسي نار يا عمار كسيييي.</strong></p><p><strong>فضلت الحس في كس ماسأل واشفط شفايف كسها اللي بخيرها دي بتاع ربع ساعة مش قادر اسيبه وهي غرقتني من شهوتها ونزلت بتاع مرتين في بوقي.</strong></p><p><strong>طلعت بوستها وقولتلها الحسي شهوتك يا لبوتي وهي ما صدقت اشتمها وبدأت تلحس في وشي وتدوق عسلها وكل ده ايدي على كسها بفرك في زنبورها.</strong></p><p><strong>روحت منيمها على بطنها وقعدت ابوس فى ضهرها واحسس عليه وعلى كتافها وعلى رقبتها وعلى طيزها الجامدة الطرية.</strong></p><p><strong>وقعدت ابوس فيها واحسس عليها وفتحت فلقتين طيزها وحطيت فيها لسانى وقعدت الحس واحسس وارضع والحس احساس جميل جدا</strong></p><p><strong>وهى فى دنيا تانيه خاااااااالص مفيش غير احااااااااااااا احححححح نار في كسي وطيزي جننتني يا عمار اااااااااه وكل شويه ترفع طيزها لفوق عشان ادخل لسانى جوه اكتر وتهز طيزها من المتعه ومن الاندماج معايا وانا فى عالم تانى من الهيجان وانا بعمل كده</strong></p><p><strong>روحت منيمها على ضهرها تانى ونايم فوقها وقلعت البوكسر وخرج زبري من عرينه.</strong></p><p><strong>ومسكت ايدها وحطيتها على زبرى اللى كان واقف ومنتصب زى الحجر</strong></p><p><strong>وهى راحت ماسكاه وهى مغيبه عن الوعى وتحسس عليه وتستكشفه</strong></p><p><strong>وفضلت ابوس واحضن فيها وهى ماسكه زبرى وبتلعب فيه لحد اما اتعودت عليه وروحت معدول وقاعد بين رجليها ومسكت زبرى وقعدت افرش فى كسها وزنبورها وهى خلاص مش واعيه.</strong></p><p><strong>ااااااااه كسي نار يا عمار زبرك بينهش في لحم كسي ااااااااه يا حبيبي ممتعني اوي دخله يا عمار.</strong></p><p><strong>وروحت زانق زبرى على زنبورها ونمت فوقها وانا بحك زبرى فى زنبورها لحد اما ارتعشت ومسكت فيا جامد وغرست ضوافرها فى ضهرى وحسيت انها مش حتبطل تشهق وهى بتنزل شهوتها اللى اول مره تيجى بالطريقه دى ومع مين مع الانسان اللى هى حبته وعشقته كاول حب حقيقي ليها</strong></p><p><strong>فضلت افرش في كسها واجننها بزبري وهي كسها كله سوائل وبيلمع من عسلها فضلن على الوضع ده بتاع ربع ساعة ارضع بزازها وافرش كسها.</strong></p><p><strong>ماسأل:يلا بقي دخلوووو كفاية تفريش كسي نار</strong></p><p><strong>قربت رأس زبري من كس ماسأل وضغط براحة على فتحة كسها لحد ما دخلت رأس زبري وهي ااااااااااااه كبير اوووي ورأسه كبيرة هيفشخني براحة</strong></p><p><strong>اهدي متتحركيش وهبقي براحة وبدأت اضغط براحة لحد ما دخلت ربع زبري وسيبته شوية وفضلت رايح جاي في كسها وهي اااااااااه براحة يا عمار اااااه انت وحشتني اوي نيكني اوي نيك مراتك احححح نيك كسي يا حبيبي احححححححح وفضلت انيك فيها بتاع نص ساعة لحد ما حسيت اني هجيبهم وهي كانت جابت 5 مرات ولا اكتر ونطرتهم في كسها وهي راحت في دنيا تانية وكل ده زبري واقف لسه ولا اكني جبت اصلا وخدتها تاني على زبري وجبت في كسها تاني بعد نص ساعة نيك كامل في كسها الجامد ده والوردي المحمر اححححححح عليه بجد.</strong></p><p><strong>خدتها في حضني وفضلت أحسس على شعرها وجسمها وهي كل الي عليها تبوس فيا وتقولي بحبك بجد</strong></p><p><strong>انا:شكلك شبعتي انا عايزك تاني زبري لسه عايزك</strong></p><p><strong>ماسأل:لا كفاية انت بقالك ساعتين شغال رزع فيا حرام عليك هههه</strong></p><p><strong>انا:ماشي يا روحي ارتاحي</strong></p><p><strong>ماسأل:امتي هالة تيجي وتشيلي عني شوية هههه</strong></p><p><strong>انا:وليه هالة مانت موجودة</strong></p><p><strong>ماسأل:عمار انا جاتلي فكرة</strong></p><p><strong>انا:قولي خير</strong></p><p><strong>ماسأل:انت تعبان ولسه هايج صح</strong></p><p><strong>انا:اه ليه</strong></p><p><strong>ماسأل:قومي روح لنهي اتمتع بيها ومتعها بيك زمانها محرومة اخر مرة نكتها امتي</strong></p><p><strong>انا:انت مجنونة صح البيت كله موجود</strong></p><p><strong>ماسأل:اسمع الكلام قوم ريحها وريح زبرك يا حبيبي يلا تحب أجي معاك</strong></p><p><strong>انا:انت مجنونة نامي يا ماسأل</strong></p><p><strong>ماسأل:مش هنام قوم معايا</strong></p><p><strong>خدتني ماسأل من ايديا وانا عريان وزبري واقف وخرجنا من الاوضة وكانت أوضة نهي في نفس الدور بتاعي وفتحت الباب ودخلنا</strong></p><p><strong>قربت ماسأل من سرير نهي وكانت لبسة لانجيري يدوب مغطي كسها</strong></p><p><strong>ماسأل:ماما اصحي يا ماما</strong></p><p><strong>نهي وهي لسه مش فايقة:خير يا ماسأل عمار كويس</strong></p><p><strong>ماسأل:لا يا ماما عمار تعبان اوي قومي شوفي</strong></p><p><strong>نهي فاقت لقتني قدامها ملط وزبري واقف اوي وماسأل عريانة هي كمان</strong></p><p><strong>نهي:في ايه انتوا قالعين كده ليه</strong></p><p><strong>ماسأل:عمار فشخني يا ماما بقاله ساعتين بينيك فيا ولسه بتاعه واقف وانا تعبت جبته تشيلي عني شوية</strong></p><p><strong>نهي:عبب كده يا ماسأل انا امه ازاي يعني</strong></p><p><strong>ماسأل قربت من ودنها:ما انا عارفة انه ناكك وفشخك كتير وانت تعبانة وحطت ايدها على كسها وبدات تبوس فيها</strong></p><p><strong>انا قربت من نهي امي لقيت كسها غرقان ومش محتاج أصلا قمت مدخل زبري براحة فيها</strong></p><p><strong>نهي:اااااه يا عمار اااااه عيب يا حبيبي</strong></p><p><strong>انا:ريحي ابنك يا ماما انا تعبان اوي وهايج</strong></p><p><strong>نهي:ااااه كسي اااااه نيك جامد طيب</strong></p><p><strong>فضلت ارزع وانيك في كس نهي واعمل فيها المستحيل وبرضو لسه هايج</strong></p><p><strong>ماسأل:صدقتيني لما قولتلك هايج ومش قادرة عليه</strong></p><p><strong>نهي:اااااه كسي اتهري من زبرك يا حبيبي بس كمل كمل اااااااه كمل يا عمار</strong></p><p><strong>أسيل فجأة فتحت الباب:انتوا بتعملوا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يتبع</strong></p><p></p><p>الجزء السادس</p><p><strong>أسيل:انتوا بتعملوا ايه</strong></p><p><strong>انا:أسيل اطلعي برة دلوقتي</strong></p><p><strong>أسيل:مش هطلع يا عمار، انا مش عبيطة ولا صغيرة بس انا بحبك وعايزك زيهم</strong></p><p><strong>ماسأل:اقلعي يا حبيبتي وتعالى</strong></p><p><strong>انا:لا يا ماسأل، أسيل قولتلك اطلعي برة</strong></p><p><strong>أسيل:عمار انا</strong></p><p><strong>انا بغضب:برة يا أسيل</strong></p><p><strong>أسيل خافت من صوتي وخرجت على طول لبرة وهي بتعيط</strong></p><p><strong>ماسأل:ليه يا عمار تجرحها بالشكل ده وانت عارف الدكتور قالك ايه</strong></p><p><strong>ماما:ماسأل ممكن تسبينا لوحدنا شوية</strong></p><p><strong>خرجت ماسأل وفضلت انا ونهي عريانين وزبري نائم في كسها</strong></p><p><strong>ماما:احم ممكن تستني ألبس هدومي وانت كمان البس حاجة</strong></p><p><strong>انا:حاضر يا نهي</strong></p><p><strong>لبست ترينج من هدوم ابويا اللي في الدولاب وكانت نهي كمان لبست الروب على القميص اللي لابسة</strong></p><p><strong>نهي:ممكن افهم بقي ليه جرحت أسيل بالشكل ده</strong></p><p><strong>انا:مش عايزها بالشكل ده ولا قادر اشوفها بالشكل ده</strong></p><p><strong>نهي وهي حزينة:يعني شايفني انا بالشكل ده لكن هي لا</strong></p><p><strong>انا:متفهميش غلط يا نهي، انت امي وحبيبتي وانا من صغري بعشقك بشكل مختلف لكن هي صغيرة ولسه مراهقة وكمان قلبها مشافش غيري وانا خايف عليها</strong></p><p><strong>نهي:عارفة يا حبيبي انك بتحبني وعارفة ان اللي بينا ده انت شايفه حب وعشق مش مجرد انك بتنام معايا وبس، لكن هي كمان بتحبك وانت عارف كده وبعدين ما تسيبها هي اللي تختار</strong></p><p><strong>انا:لا يا نهي مش هينفع، مش قادر استوعب اصلاً ولا ينفع اعمل فيها كده وانت عارفة انا لو طاوعت أسيل هتبقي عايزة زيكم وتتفتح كمان</strong></p><p><strong>نهي:حبيبي انا محترمة ومقدرة خوفك عليها وكمان كبرت في نظري اوي انك مش وقت ضعفك وهيجانك قولتلها تعالى وطردتها من الاوضة بس لاحظ انها شافتني تحت منك وبتاعك فيا يعني انا كمان دلوقتي صورتي مجروحة قدامها</strong></p><p><strong>انا:اكيد ماسأل بتكلمها دلوقتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في اوضة أسيل هي وماسأل مع بعض</strong></p><p><strong>أسيل بعياط جامد:ليه بيعمل فيا كده، ليه مش قادر يحس بحبي تجاهه</strong></p><p><strong>ماسأل:بالعكس هو حاسس بيكي بس انت عارفة عمار واكيد خايف عليكي يا أسيل</strong></p><p><strong>أسيل:خايف من ايه، انا اللي عايزة كده انا بحبه يا ماسأل بحبه كانه جوزي وحبيبي وصاحبي مش مجرد اخويا</strong></p><p><strong>ماسأل:غريبة اوي يا أسيل مع انك متعرفهوش الا من فترة مش بعيدة</strong></p><p><strong>أسيل:بالعكس انا دائما كنت بحلم بيه وبشكله وكان بيجيلي في الحلم مع بابا وكان بيقعد معايا ويكلمني انا من قبل ما اشوفه وانا بحبه</strong></p><p><strong>ماسأل:طيب بطلي عياط ومتزعليش منه بس عمار فعلا خايف عليكي</strong></p><p><strong>أسيل:ماسأل ساعديني اوصل لعمار عايزة اكون زيك انت وماما نهي</strong></p><p><strong>ماسأل:مقدرش يا أسيل انت عايزة عمار يدبحني فيها، وبعدين مقارنيش وضعنا بماما نهي لانها حالة خاصة عند عمار ومينفعش تجرحيها باي كلام وتتعاملي معاها عادي حتى لو محصلش بينك وبين عمار حاجة</strong></p><p><strong>أسيل بتعيط:برضو انت كمان تقوليلي لا هو انتوا ليه كده ليه عايزين السعادة ليكوا انتوا وبس</strong></p><p><strong>ماسأل:مش كده ولا بنفكر كده بس انت في سن مراهقة وهو خايف عليكي وسايبك تختاري وتشوفي غيره وتتعرفي على حد يمكن تتأكدي من مشاعرك</strong></p><p><strong>أسيل بصريخ وعياط مكتوم:انا بحبه هو بحبه هو وفجأة أغم عليها</strong></p><p><strong>ماسأل من جوا:عمار الحقني يا عمار يا عماااااااااااااااار</strong></p><p><strong>انا:جريت من الاوضة عند نهي وكل البيت صحي على صويت ماسأل</strong></p><p><strong>انا:في ايه أسيل مالها</strong></p><p><strong>ماسأل:معرفش بنكلم اغمي عليها فجأة</strong></p><p><strong>انا جريت على الشباك وفتحته وندهت على صخر</strong></p><p><strong>انا:يا صخر يا صخر</strong></p><p><strong>صخر:وهو جاي بيجري اوامرك يا عراف</strong></p><p><strong>انا:جهز العربية بسرعة</strong></p><p><strong>نهلة:في ايه مالها أسيل حصل ايه</strong></p><p><strong>سوزان:مالها يا نهي انتوا ليه صاحين كل ده</strong></p><p><strong>نهي:مفيش حاجة ماسأل كانت بتكلم معاها وسمعنا الصريخ خرجنا من اوضنا كنا نايمين اصلاً</strong></p><p><strong>انا:ماسأل لبسيها هدومها لحد ما اغير هدومي بسرعة</strong></p><p><strong>جريت على اوضة اللبس وغيرت هدومي ولبست قميص وبنطلون وخرجت لقيت ماسأل ونهلة لبسوا أسيل خلاص</strong></p><p><strong>دخلت شيلت أسيل بين احضاني واتحركت بيها وكانت كمان ماسأل لبست هي كمان</strong></p><p><strong>نهلة:استنوا انا هاجي معاكم</strong></p><p><strong>انا:محدش هيجي انا وماسأل وبس</strong></p><p><strong>خرجنا على طول ركبنا العربية واتحركنا على مستشفي في التجمع جمبنا</strong></p><p><strong>انا:بعد ربع ساعة وصلنا، دكتور بسرعة عايز دكتور</strong></p><p><strong>الممرضة:مالها يا فندم حصل ايه</strong></p><p><strong>ماسأل:اغمي عليها وهي بتكلم وفقدت الوعي</strong></p><p><strong>دخلت أسيل الطوارئ وجية الدكتور يكشف عليها وانا وماسأل وصخر برة الاوضة</strong></p><p><strong>بعد دقائق الدكتور خرج:متقلقوش هي خلاص فاقت واحنا بنعمل فحوصات وتحاليل واشعة علشان نطمن عليها بشكل احسن واكتر</strong></p><p><strong>انا:هي كويسة يعني يا دكتور دي مش اول مرة تحصل</strong></p><p><strong>الدكتور:متقلقش هنطمن اكتر كمان لما النتائج تطلع، بس لازم تجوزوها اللي بتحبوا دي بتنطق باسمه حتى وهي بتفوق من الاغماء</strong></p><p><strong>انا:اقدر اشوفها امتي</strong></p><p><strong>الدكتور:هتتنقل لاوضة عادية دلوقتي وتقدروا تشوفوها</strong></p><p><strong>مشي الدكتور وماسأل بتحاول تهديني:اهدي هتبقي كويسة متقلقش</strong></p><p><strong>انا:تعالى معايا عايزك</strong></p><p><strong>خدت ماسأل ووقف بعيد عن صخر بشوية</strong></p><p><strong>انا:احكيلي حصل ايه بظبط وهي قالتلك ايه</strong></p><p><strong>حكتلي ماسأل على كل اللي حصل وانها مصممة على اللي في دماغها وانها مش هتشوف حد غيري ومن كتر ما كانت بتكلم بحزن وكتمة للحزن وصوتها اغم عليها وقتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في قصر العراف القاهرة</strong></p><p><strong>سوزان:خير وهتبقي كويسة متقلقوش</strong></p><p><strong>نهي:الموضوع اكرر يا سوزان كتير دي تاني مرة او ثالث مرة</strong></p><p><strong>نهلة:هو حصل ايه اصلا علشان تتعب كده</strong></p><p><strong>نهي بتحاول تثبت نفسها:محصلش حاجة كنا نايمين وفجأة سمعنا صوت صريخ</strong></p><p><strong>نبيلة:متقلقوش أسيل شكلها تعبانة نفسياً مش جسدياً وده اللي بيسبب ليها الاغماء بشكل مستمر انها بتهرب من الواقع وقتها</strong></p><p><strong>نهي:يمكن يا نبيلة مش عارفة عمار اكيد هيطمنا</strong></p><p><strong>التليفون بيرن بتاع نهي وهي ردت على طول</strong></p><p><strong>نهي:ها طمني يا حبيبي، هي عاملة ايه</strong></p><p><strong>انا:الدكتور بيقول كويسة بس عملها تحاليل واشعة علشان نطمن اكتر</strong></p><p><strong>نهي:هترجعوا النهاردة يعني</strong></p><p><strong>انا:لا يا حبيبتي ناموا انتوا احنا مطولين هنا وهي هتبات هنا</strong></p><p><strong>نهي:ماشي يا عمار طمني لو حصل حاجة سلام</strong></p><p><strong>نهلة:ها يا ماما قالك ايه</strong></p><p><strong>نهي:كويسة بس هتبات النهاردة في المستشفي</strong></p><p><strong>نبيلة:وضع طبيعي متخافوش ويلا ننام فعلا لان بكرة البنات عندهم سفر</strong></p><p><strong>نهال:الواحد اعصابه باظت اصلا</strong></p><p><strong>نهلة:لا اهدي كده ده احنا رايحين منحة يعني لازم نركز ونرجع رافعين رأسنا</strong></p><p><strong>نهال:عندك حق</strong></p><p><strong>سوزان:على فكرة انا هسافر معاكم وعمار عارف الموضوع ده مش هسيبكم لوحدكم</strong></p><p><strong>نهلة:موافقين كده احسن تبقوا مطمنين علينا وكمان معنا ماما</strong></p><p><strong>نهي:تفكيرك صح يا سوزان عندك حق</strong></p><p><strong>نبيلة:وانا هجيلكم زيارة كل 3 شهور او كل شهرين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في المستشفي عند العراف وأسيل</strong></p><p><strong>انا:صخر بقولك ايه جهزت البيت والحراسة في فرنسا لان نهلة ونهال مسافرين الصبح</strong></p><p><strong>صخر:متقلقش كل حاجة تمام واعتبرني موجود هناك</strong></p><p><strong>انا:متأكد يا صخر</strong></p><p><strong>صخر:عيب عليك انا بقولك اعتبرني انا اللي موجود</strong></p><p><strong>جت ماسأل علينا:مش ناوي تدخل تطمن عليها ولا ايه</strong></p><p><strong>انا:يلا بينا ندخل (مكنتش حابب ادخل بس لازم اواجه الامر)</strong></p><p><strong>ماسأل:احمم عاملة ايه دلوقتي عمار قلقان عليكي جامد</strong></p><p><strong>أسيل وهي زعلانة ومش بتبصلي:انا كويسة متقلقش</strong></p><p><strong>انا:واضح انك كويسة انت مش بتبصيلي ليه</strong></p><p><strong>أسيل:لو سمحت يا عمار انا مش عايزة أكلم دلوقتي سيبني واخرج</strong></p><p><strong>انا:نعم أسيبك واخرج براحتك يا أسيل انا برة يا ماسأل</strong></p><p><strong>ماسأل:انت ليه عملتي كده ليه قلبتي كده</strong></p><p><strong>أسيل:لانه هو سبب تعبي ده كله ومش حاسس بيا اصلا يبقي ميستاهلش مني انه يطمن عليا</strong></p><p><strong>ماسأل:يا حبيبتي الوضع مختلف وصعب برضو ومتستغربيش مني انا اه مراته بس بتمني سعادته وهو لو عايز يعمل معاكي كده وتعيشوا متجوزين انا مش رافضة بس لازم تيجي بحب يا أسيل مش اجبار ولا زعل</strong></p><p><strong>أسيل:انا مش بجبروا يا ماسأل بس انا بجد شايفة عمار مش اخويا وبس</strong></p><p><strong>ماسأل:طب خلاص اهدي وبعدين نكلم</strong></p><p><strong>برة جالي الدكتور:عمار بيه لازم نكلم مع بعض</strong></p><p><strong>انا:خير يا دكتور في حاجة ولا ايه</strong></p><p><strong>الدكتور:مش عارف اقولها لحضرتك ازاي</strong></p><p><strong>انا:في ايه يا دكتور ما تنطق</strong></p><p><strong>الدكتور:انا اسف بس انسة أسيل عندها سرطان في المخ</strong></p><p><strong>انا بغضب:ايه بتقول ايه أسيل عندها ايه</strong></p><p><strong>صخر سمع صوتي من برة:في ايه انت كويس</strong></p><p><strong>انا:الدكتور بيخرف باين وبيقول ان أسيل عندها سرطان في المخ</strong></p><p><strong>صخر:نعم انت متأكد يا دكتور</strong></p><p><strong>الدكتور:انا اسف يا جماعة، بس كلامي حقيقي بس هي لسه في البداية متقلقش تقدر تتعالج هنا او برة</strong></p><p><strong>انا سمعت الدكتور يرغي ويشرح وضع أسيل وخرجت جريت على العربية ركبتها لوحدي وطبعا الحراسة اتحركت ورايا جريت على الفيلا بعد تلت ساعة</strong></p><p><strong>نهي:انت جيت ليه ومنظرك عامل كده ليه أسيل حصلها حاجة</strong></p><p><strong>انا:ايفسون فين، ايفسووون انت فين يا ايفسون</strong></p><p><strong>ايفسون وهي نازلة من فوق:خير يا عمار انا هنا في ايه مالك</strong></p><p><strong>انا:تعالوا المكتب ومحدش يدخل عليا</strong></p><p><strong>نهي:حصل ايه يابني طمني في ايه</strong></p><p><strong>انا:أسيل عندها سرطان في المخ</strong></p><p><strong>نهي:ايه انت بتقول ايه يا حبيبتي يابنتي دي صغيرة</strong></p><p><strong>ايفسون:اهدي طيب</strong></p><p><strong>انا:ايفسون تقدري تساعديها صح</strong></p><p><strong>ايفسون بتفكر:هو ينفع بس صعب يا عمار</strong></p><p><strong>انا:مفيش صعب يا ايفسون دي أسيل</strong></p><p><strong>ايفسون:عمار مينفعش تتعمل هنا لازم في العالم التاني ومينفعش أسيل تتنقل هناك</strong></p><p><strong>انا:طيب لو سافرت هتخف باذن الخالق ولا لا</strong></p><p><strong>ايفسون:عمار لازم اشوفها يلا بينا على المستشفي</strong></p><p><strong>انا:أسيل متعرفش حاجة</strong></p><p><strong>ايفسون:متقلقش هدخل اكني هطمن عليها وهكشف عليها بنفسي واشوف</strong></p><p><strong>(ايفسون عندها قدرة انها تعالج الناس بمجرد ما تلمسهم من الالم والاوجاع بتاعتهم بس مش لدرجة سرطان المخ)</strong></p><p><strong>انا:طب يلا بينا وخليكي هنا يا نهي معلش</strong></p><p><strong>نهي:طمني يا عمار طيب</strong></p><p><strong>خدت ايفسون واتحركنا تاني على المستشفي ووصلنا بعد تلت ساعة وطول السكة انا منهار من جوايا وهي كمان عمالة تفكر تقدر تساعدها ازاي</strong></p><p><strong>صخر:انت روحت فين يا عمار</strong></p><p><strong>انا:كنت بجيب ايفسون يا صخر، أسيل عرفت حاجة؟</strong></p><p><strong>صخر:للاسف الدكتور دخل وبلغهم كل حاجة وطمنها انها في اول مرحلة وتقدر تتعالج بسهولة او بعملية بسيطة</strong></p><p><strong>انا:الغبي ازاي يقولها ازاي</strong></p><p><strong>ايفسون:عمار اهدي يا حبيبي احنا في مستشفي هو مش قصده يقولها أكيد</strong></p><p><strong>صخر:من وقتها منهارة من العياط وبتدور عليك</strong></p><p><strong>انا جريت وروحت للاوضة وورايا ايفسون:مالك يا حبيبتي</strong></p><p><strong>أسيل بعياط:عمار انا هموت يا عمار الدكتور بيقول عندي سرطان انا هموت يا عمار</strong></p><p><strong>انا:لا يا حبيبتي مفيش الكلام ده متقلقيش هتخفي وتبقي زي الفل متقلقيش اوعدك</strong></p><p><strong>أسيل:عمار انا ملحقتش اشبع منك ولا اعيش معاك وفي حضنك</strong></p><p><strong>ايفسون:متقلقيش يا أسيل انت يا حبيبتي احسن من غيرك انت لسه يدوب في البداية وسهل تتعالجي متخافيش</strong></p><p><strong>ماسأل خدت ايفسون لبرة:طمنيني يا ايفسون سهل تتعالج فعلا</strong></p><p><strong>ايفسون:اه متقلقيش، بس هو اللي مسبب ليها الاغماء وكده لازم يأما انا اللي أدخل او عمار يسفرها برة مصر</strong></p><p><strong>ماسأل:طب لو انت ادخلتي هينفع هنا ولا لازم تتنقل هناك</strong></p><p><strong>ايفسون:لازم تتنقل يا ماسأل وده مش هينغع لو دخلت هناك هيبقي في خطر عليها</strong></p><p><strong>جوا عندي انا وأسيل:متقلقيش هنسافر ونعمل العملية وهترجعي زي الفل متقلقيش</strong></p><p><strong>أسيل:مش خايفة طول ما انا في حضنك يا حبيبي عمار ممكن تسمعني ومتكلمش</strong></p><p><strong>انا:حاضر يا أسيل قولي</strong></p><p><strong>أسيل:انا بحبك كأخ وحبيب وزوج وكل حاجة ومعرفش يا عمار بقيت كده امتي وازاي بس انا بتاعتك وانت بتاعي مش هعرف غيرك لا هحب غيرك حتى رسلان لما ظهر واكلمنا محستش انه من دمي اصلا بالعكس حسيته زيه زي اي شخص في العيلة، انت الوحيد اللي مالك قلبي وحياتي كلها مش شايفة غيرك يا عمار ارجوك افهمني انا عارفة ان ده غلط ومينفعش بس طظ في اي حاجة انا موافقة على كده ومش عايزة اسمع منك حاجة وقت ما تحب تكلم نكلم ممكن انام في حضنك ومتمشيش ولا تخرج</strong></p><p><strong>دخلت ماسأل:وبتكلم بصوت واطي (نامت يا عمار)</strong></p><p><strong>انا:اه نامت وقالتلي مقومش من جمبها هي الساعة كام</strong></p><p><strong>ماسأل:الساعة 8 الصبح يا عمار ممكن تنام شوية طيب انت كمان وانا هنام جمبك على السرير التاتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في قصر العراف</strong></p><p><strong>نبيلة:صباح الخير يا نهي انت منمتيش ولا ايه</strong></p><p><strong>نهي:نبيلة احنا في مشكلة كبيرة</strong></p><p><strong>نبيلة:خضتيني خير</strong></p><p><strong>نهي:أسيل طلع عندها سرطان في المخ</strong></p><p><strong>ايفسون داخلة من الباب:انت منمتيش كل ده</strong></p><p><strong>نهي:لا طمنيني حصل ايه</strong></p><p><strong>ايفسون:عمار وماسأل هناك وانا جيت اريح شوية ونمشي البنات وسوزان ونروحلهم</strong></p><p><strong>نبيلة:هي عرفت يا ايفسون</strong></p><p><strong>ايفسون:للاسف الدكتور قالها كل حاجة بس متقلقوش هي في اول مرحلة بس لازم تسافر في اسرع وقت لانه بدأ ياثر عليها جامد</strong></p><p><strong>نهي:ايفسون بجد في اول مرحلة والشفاء سهل ولا بتضحكي علينا</strong></p><p><strong>نبيلة:خلاص اسكتوا البنات نازلين</strong></p><p><strong>نهلة:صباح الخير انتوا صاحيين ليه بدري كده</strong></p><p><strong>نهي:مش انتوا مسافرين يا ذكية مش لازم نسلم عليكم يعني</strong></p><p><strong>نهال:صح ههههههه</strong></p><p><strong>نبيلة:جاهزين خلاص</strong></p><p><strong>نهلة:اه لان الطيارة الساعة 10 يدوب نتحرك</strong></p><p><strong>سوزان:يلا بقي نسلم على بعض بس بلاش عياط وحزن</strong></p><p><strong>الكل سلموا على بعض وسوزان ونهلة ونهال خرجوا من الفيلا ورعد خدهم للمطار وركبوا الطيارة بالسلامة علشان يسافروا لفرنسا لعيشتهم الجديدة</strong></p><p><strong>(منعرفش هيظهروا تاني معنا ولا لا لسه هنشوف لأننا بنودع العراف خلاص)</strong></p><p><strong>قمت خرجت من اوضة أسيل وكانت الساعة 11 الضهر</strong></p><p><strong>صخر:ايه الاخبار هي كويسة</strong></p><p><strong>انا:تمام بخير، طمني نهلة واللي معاها ركبوا الطيارة بالسلامة</strong></p><p><strong>صخر:اه متقلقش والحراسة هتستناهم في المطار، ناوي على ايه هنسافر انهي بلد علشان علاج أسيل</strong></p><p><strong>انا:هنسافر لندن منها اجتماع العهد وكمان علاج أسيل</strong></p><p><strong>صخر:نديم السيوفي اتصل وطالب يشوفك</strong></p><p><strong>انا:تمام خليه يجي قصر الاجتماعات بعد ساعتين من دلوقتي هروح اشوف الدكتور لو ينفع أسيل تخرج ولا لا</strong></p><p><strong>روحت عند الدكتور وقال مفيش خطر ولا حاجة وتقدر تخرج وكمان بعت الحالة بتاعتها لدكتور في انجلترا وهيردوا عليه قريب</strong></p><p><strong>خدت أسيل وماسأل ورجعنا البيت بعد يوم طويل ومكنتش نايم اصلا</strong></p><p><strong>نهي:وحشتني يا حبيبتي انت كويسة</strong></p><p><strong>أسيل:اه يا ماما كويسة متخافيش</strong></p><p><strong>انا:اسيبكم بقي علشان اطلع اخد شاور واغير هدومي علشان عندي اجتماع د</strong></p><p><strong>أسيل:انت هتروح فين وتسيبني</strong></p><p><strong>انا:مش هتأخر عليكي في ناس جيالي هخلص معاهم واجيلك على طول</strong></p><p><strong>أسيل:ماشي متتأخرش</strong></p><p><strong>طلعت خدت شاور ولبست هدومي كالعادة بنفس الشياكة ودخلت اوضة لميس قعدت فيها شوية لانها وحشتني وفضلت اشم ريحتها</strong></p><p><strong>سمعت صوت زعيق وصخر بيكلمني في اللاسكلي</strong></p><p><strong>صخر:عمار صفوت المحمدي هنا ومعاه حراسته ومبهدل هالة هانم</strong></p><p><strong>انا:انا نازل فورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عند هالة قدام باب الفيلا</strong></p><p><strong>هالة:انت جيت تاني ليه مش كفاية الي عملته امبارح</strong></p><p><strong>سلوي:امشي يا صفوت عيب كده</strong></p><p><strong>صفوت:احا عيب ايه يام عيب انت ده انا هفشخكم هنا</strong></p><p><strong>جبل:يا استاذ انت احنا محترمين استاذة هالة والا كنا هندخل</strong></p><p><strong>صفوت:ولا حد فيكم يقدر يعملي حاجة وابعد عن وشي</strong></p><p><strong>هالة:انت ايه ياخي مش كفاية اللي بتعملوا قولتلك ابويا كتبلي كل حاجة مش مصدق ليه</strong></p><p><strong>صفوت:امك الوسخة ضحكت على اخويا وانا مش هسيبك</strong></p><p><strong>انا:صفووووت</strong></p><p><strong>صفوت بيلف وبيبصلي:عر..عر...عراف باشا</strong></p><p><strong>انا:خد اسلحة الحراسة اللي معاه يا جبل ومشيهم دول غلابة</strong></p><p><strong>اشرف:ومين انت علشان تقولنا نمشي ولا منمشيش اصلا</strong></p><p><strong>صخر قرب من اشرف ابن صفوت:العراف يا خول وراح ضربه قلم على وشه وقع على الأرض</strong></p><p><strong>صفوت:السماح يا عراف مكنتش اعرف انها تبعك كنت فاكر بيكدبوا</strong></p><p><strong>انا:السماح للي يستاهل يا صفوت وانت انسان وسخ وشتمت في عرضك واهلك وسيبت بنت اخوك لوحدها</strong></p><p><strong>هالة جريت لحضني واستخبيت جوايا</strong></p><p><strong>صفوت مندهش وخايف:السماح وانا موافق على اي حاجة</strong></p><p><strong>انا:ايه اللي يرضيكي يا هالة</strong></p><p><strong>هالة:مش عايزة حاجة كفاية انه يبعد عني</strong></p><p><strong>انا:لا مينفعش لازم يتربي الأول وحكم العراف انك هتدفع من ثروتك 50 مليون جنية لهالة ومامتها ومشوفش وشك هنا تاني ولا حتي تقرب منهم اما ابنك بقي وقلة ادبه هدفع دية تأديب 10 مليون جنية</strong></p><p><strong>صفوت:مش كتير يا عراف باشا 50 مليون كتير</strong></p><p><strong>انا:علشان قلة ادبك وردك عليا بقوا 30 مليون دولار يا صفوت وكلمة كمان هبيعك اللي حيلتك كله وابنك هيتربي صخر</strong></p><p><strong>صخر:اوامرك يا عراف</strong></p><p><strong>انا:الواد ده عايز منظره يبقي راجل مش خول</strong></p><p><strong>مسك صخر اشرف وقص كل شعره وخلاه على الزيرو</strong></p><p><strong>صفوت:كفاية ياباشا كفاية خلاص انا موافق وطلع صفوت تليفونه رقم الحساب كام يا باشا</strong></p><p><strong>انا:رقم حسابك يا هالة كام</strong></p><p><strong>هالة:عمار مش عايزة حاجة بجد كفاية انه يبعد عننا</strong></p><p><strong>انا:رقم الحساب كام يا هالة</strong></p><p><strong>هالة قالت رقم الحساب وصفوت حول الفلوس كلها</strong></p><p><strong>صفوت:فلوس تأديب ابني ابعتها ازاي ياباشا</strong></p><p><strong>انا:لا يا صفوت دول هطلعهم كاش وتوزعهم على الحراسة اللي كانت معاك واياك اعرف ان محدش فيهم خد حاجة علشان وقتها هتلاقيني قصادك يلا غور ومشوفش وشك هنا تاني ولا انت ولا الخول بتاعك غوووور</strong></p><p><strong>مشي صفوت وكلهم مستغربين ردة فعلي وازاي اخد منه تأديب 30 مليون دولار</strong></p><p><strong>سلوي:مكنش لازم تطلب تأديب فلوس كان كفاية انه يبعد عننا</strong></p><p><strong>انا:لازم يتربي وده علشان قلل ادبه من زوجة العراف</strong></p><p><strong>هالة:احمم انت بتقول ايه زوجة مين</strong></p><p><strong>انا:مراتي انا ولا مش عايزة</strong></p><p><strong>هالة:بحبك يا عمار بحبك</strong></p><p><strong>فلاش باااااااك</strong></p><p><strong>في المستشفي لوحدينا</strong></p><p><strong>ماسأل:ملحقناش نكمل كلامنا انا موافقة تجوز هالة لو انت بتحبها</strong></p><p><strong>انا:ليه بتقولي كده انا مستكفي بيكي انت</strong></p><p><strong>ماسأل:عارفة انك مستكفي بيا بس انا مش بقدر عليك لوحدي يا عمار ههههه</strong></p><p><strong>انا:اه يا سافلة انت علشان النيك يعني</strong></p><p><strong>ماسأل:لا يا حبيبي وعلشان هالة كمان بتحبك وجدعة بس اوعدني اكون انا الاولي والمميزة</strong></p><p><strong>انا:اوعدك يا ماسأل انت ولميس الوحيدين اللي فعلا مميزين عندي</strong></p><p><strong>رجوع من الفلاش بااااااااك</strong></p><p><strong>انا:هاجي اطلب ايدك من سلوي قريب اوي تمام</strong></p><p><strong>سلوي:تنور يا عمار</strong></p><p><strong>خرجت من البيت عندهم وانا مبسوط اني عرفت احمي هالة من عمها الوسخ بس لسه حسابه معايا مخلصش</strong></p><p><strong>انا:جبل فتح عينك كويس ومن النهاردة الراجل ده ميدخلش هنا تاني ولا هو ولا ابنه</strong></p><p><strong>جبل:حاضر ياعراف</strong></p><p><strong>انا:وانت يا صخر حضر نفسك علشان هتعمل زيارة للراجل ده</strong></p><p><strong>صخر:اوامرك يا عراف نلحق الاجتماع بقي لان نديم السيوفي وصل</strong></p><p><strong>اتحركنا على الفيلا اللي خليتها مقر للعراف يعمل فيها كل شغله وكل حاجة وفيها كمان ادارة وسكرتارية علشان اتابع شغل الشركات</strong></p><p><strong>انا:نورت يا نديم السيوفي ومبروك حقك رجعلك</strong></p><p><strong>نديم:بنورك يا عراف باشا وشكرا ليك، اعرفك خديجة بنتي وداليا مراتي</strong></p><p><strong>انا:اهلا وسهلا يا خديجة</strong></p><p><strong>خديجة:اهلا بيك يا عراف</strong></p><p><strong>داليا:شكرا ليك</strong></p><p><strong>انا:العفو معملتش حاجة كده كده كان لازم يموت هو وجماعته</strong></p><p><strong>نديم:اجتماع العهد بعد يومين ناوي على ايه</strong></p><p><strong>انا:ناوي على كل خير</strong></p><p><strong>نديم:هشوفك هناك وقتها ونكلم اكتر</strong></p><p><strong>انا:اكيد وخديجة هتحضر الاجتماع</strong></p><p><strong>خديجة:احمم لو حضرتك عايز معنديش مانع</strong></p><p><strong>انا:اه حلو برضو ان يبقي الاجتماع فيه حاجة حلوة بدل ما يبقي ناشف</strong></p><p><strong>نديم:اسف على تدخلي بس سمعت ان صفوت المحمدي واشرف المحمدي كانوا هنا وعاملين مشكلة</strong></p><p><strong>انا:اه يا نديم، كان بيضايق خطيبتي هالة المحمدي واتربوا ودفعوا التأديبة قبل ما يمشوا</strong></p><p><strong>خديجة بضيق وزعل:مكنتش اعرف انك خاطب</strong></p><p><strong>انا:لسه مفيش حاجة رسمية بعد الاجتماع هعمل الحفلة</strong></p><p><strong>نديم:طيب استأذنك نمشي بقي ونتقابل في الاجتماع</strong></p><p><strong>نديم وعيلته خرجوا</strong></p><p><strong>خديجة:هيخطب يا ماما يعني مش هيركز معايا اصلا ليه كده بس ليه ده انا حبيته</strong></p><p><strong>داليا:اهدي بدل ما حد يسمعك اصبري لما نركب العربية</strong></p><p><strong>نديم:اهدي يا خديجة النصيب نصيب</strong></p><p><strong>صخر دخل بعد ما مشيوا:في حاجة سمعتها وعايز اقولك عليها</strong></p><p><strong>انا:خديجة بتحبني وزعلت لما عرفت هههههه</strong></p><p><strong>صخر:انت مخاوي طيب ولا فيك ايه هههههه ايوة صح</strong></p><p><strong>انا:عارف انها بتحبني من اول يوم بس كده مش هخلص وماسأل وهالة هيولعوا فيا ههههههههه</strong></p><p><strong>صخر:ياباشا براحتك مادام هما مبسوطين وموافقين خلاص</strong></p><p><strong>انا:هنشوف المهم في حد تاني</strong></p><p><strong>صخر:اه الملكة فرح والجماعة بتاعتها طالبين مقابلتك ضروري</strong></p><p><strong>انا:احيه انا نسيتهم خالص والمفروض جم الفرح علشان يكلموا معايا</strong></p><p><strong>صخر:هما في اوضة الانتظار تحب يدخلوا دلوقتي ولا نستني شوية</strong></p><p><strong>انا:لا خليهم يجوا</strong></p><p><strong>بعد دقيقة دخلت الملكة فرح وهاري وألب والملكة كاترين ومايكل</strong></p><p><strong>الملكة فرح:اسفين على ازعاجك يا عراف</strong></p><p><strong>انا:مفيش ازعاج ولا حاجة اهلا بيكم اتفضلوا</strong></p><p><strong>الملك هاري:علشان منطولش عليك احنا مستنينك من وقت الوفاة</strong></p><p><strong>انا:واحد فيكم اللي يكلم عن الباقي هتختاروا مين</strong></p><p><strong>الملكة فرح:زي ما قولتلك قبل كده محتاجين مساعدتك</strong></p><p><strong>انا:اقدر اساعدك ازاي قوليلي</strong></p><p><strong>مايكل:عايزين</strong></p><p><strong>انا:انا قولت شخص واحد اللي يكلم وبس اتفضل اطلع برة صخر خرج مايكل</strong></p><p><strong>مايكل:انت ازاي بكلمني كده انا رئيس دولة فرنسا تكلمني بالشكل ده</strong></p><p><strong>انا:حتي لو كنت مين تحترم نفسك قدام العراف اطلع برة</strong></p><p><strong>الملكة فرح:مايكل اخرج برة واستني، اسفة يا عراف محتاجة منك سلاح</strong></p><p><strong>انا:ملكة زيك مش عارفة توفر سلاح لنفسها ليه</strong></p><p><strong>الملكة فرح:لاني عايزة سلاح تقيل والعرافين هما اللي متحكمين في النوع ده</strong></p><p><strong>انا:وعايزة السلاح ليه</strong></p><p><strong>الملكة فرح:اخو جوزي المرحوم ناوي ياخد مني العرش ومعاه قوة كبيرة وناوي يعمل عليا انقلاب علشان العرش وكل واحد من اللي قاعدين دول عايز السلاح لهدف مختلف</strong></p><p><strong>انا:محتاج السلاح ليه يا هاري</strong></p><p><strong>هاري:عايز استرد الحكم ويكون العرش من حقي</strong></p><p><strong>انا:وانت يا كاترين</strong></p><p><strong>كاترين:انا اخت مايكل وعايزة اساعده انه يسلح الجيش بتاعه كويس</strong></p><p><strong>انا:وانت يا ألب</strong></p><p><strong>ألب:تسليح الجيش يا عراف</strong></p><p><strong>انا:تمام يعني انتوا دلوقتي عايزين طلبية سلاح لكل شخص فيكم من المصانع بتاعتي</strong></p><p><strong>الملكة فرح:بظبط كده، ده غير كمان ان في شخص من العالم الاخر قوي جدا نصف جن ونصف بشري وعايش في عالم البشر هنا ناوي يحاربنا كلنا وانت معنا</strong></p><p><strong>انا:ومين الشخص ده</strong></p><p><strong>الملكة فرح:منعرفش عنه حاجة غير اسمه وصفته في عالم الجن لكن في العالم البشري منعرفش هو مين ولا شكله ايه حتى</strong></p><p><strong>انا:محدش يقدر على العراف يا فرح وانت عارفة كده كويس</strong></p><p><strong>فرح:عارفة ومتأكدة علشان كده عايزة حمايتك وتكون معنا</strong></p><p><strong>انا:المقابلة انتهت واستنوا ردي على الموضوع والطلبات</strong></p><p><strong>فرح:هشوفك في اجتماع العهد لازم نكلم تاني مع السلامة</strong></p><p><strong>دخل صخر بعد ما هما خرجوا:مايكل مولع منك ههههه</strong></p><p><strong>انا:سيبه علشان شخص شايف نفسه قولت مسمعش صوت غير من شخص واحد وهو ادخل في الكلام</strong></p><p><strong>صخر:الدكتور بعت ايميل انه حجز لأسيل في مستشفي مشهورة في لندن للمرض ده وانه مستنيها بعد 5 أيام</strong></p><p><strong>انا:جميل اوي</strong></p><p><strong>صخر:رسلان العراف برة وعايز يشوفك</strong></p><p><strong>انا:خليه يدخل يا صخر</strong></p><p><strong>رسلان دخل ومعاه واحدة:باشا اخويا اللي وحشني</strong></p><p><strong>انا:نعم انت بتعملي ايه هنا........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يتبع (شكلها دي اخر سلسلة لان التفاعل وقع خالص على القصة)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء السابع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:نعم انتِ بتعملي ايه هنا</strong></p><p><strong>مريم:انا انا انا</strong></p><p><strong>انا:انت ايه بقولك بتعملي ايه هنا</strong></p><p><strong>رسلان:في ايه يا عمار انتوا تعرفوا بعض</strong></p><p><strong>انا:تعرفها منين يا رسلان واوعي تقولي ان دي خطيبتك</strong></p><p><strong>رسلان باستغراب:ايوة خطيبتي يا عمار هو في ايه ما تفهموني</strong></p><p><strong>مريم واقفة ساكتة وخايفة ومش بتنطق بولا كلمة</strong></p><p><strong>فلااااااش بااااااااك</strong></p><p><strong>روحت لنبيلة العيادة بتاعتها وطلبت من السكرتيرة تقولها في كشف باسم مدام سارة وضحكت على السكرتيرة قولتلها انا خطيب بنتها وجاي اعمل ليها مفاجأة واستنيت لاخر كشف في العيادة</strong></p><p><strong>دخلت السكرتيرة على نبيلة</strong></p><p><strong>نبيلة:في حد تاني برة لسه يا مريم</strong></p><p><strong>مريم:ايوة يا دكتورة فاضل اخر كشف خلاص لمدام سارة تحبي ادخلها</strong></p><p><strong>نبيلة:دقيقة ودخليها يا مريم</strong></p><p><strong>مريم بنت جامدة وحلوة اوي وهي خارجة تبلغني ان نبيلة مستنياني</strong></p><p><strong>مريم:الدكتورة هتقابلك بعد دقيقة</strong></p><p><strong>انا:وانت بقي مش هتقابليني يا حلوة ههههه</strong></p><p><strong>مريم:احمم، قصدك ايه</strong></p><p><strong>انا:ولا حاجة وهي ماشية قدامي علشان توصلني لاوضة نبيلة ضربتها بعبوص على طيزها ودخلت صباعي كله جواها وهي اتخضت بس مفتحتش بوقها وابتسمت وقامت</strong></p><p><strong>فتحت مريم الباب وقالت اتفضلي يا مدام سارة، ونبيلة لقتني انا اللي في وشها</strong></p><p><strong>انا:فاكرة هتهربي مني يا نبيلة ده انا اعرف اجيبك في اي وقت انت نسيتي انا شغال ايه ولا اي</strong></p><p><strong>نبيلة:اهلا يا عمار عامل ايه، عارفة انك تقدر توصلي وانا مبهربش منك</strong></p><p><strong>انا:وطريقتك واسلوبك مع لميس ده تسميه ايه وانك ترفضيني ده تسميه ايه</strong></p><p><strong>نبيلة:في حاجات كتير يا عمار انت متعرفهاش ولو قررت تجوز لميس لازم تعرفها تعالي معايا يا عمار</strong></p><p><strong>رجووووع من الفلاش بااااااااك</strong></p><p><strong>رسلان:ما تفهمي يا عمار في ايه</strong></p><p><strong>انا بهدوء:مفيش حاجة ياعم دي مديرة عيادة نبيلة حماتي واعرفها من هناك ولا ايه يا مريم</strong></p><p><strong>مريم:ايوة استاذ عمار جالنا مرة العيادة واتعرفنا هناك</strong></p><p><strong>رسلان:ياعم خضتني قولت في مصيبة ولا حوار كبير ومخبئ عني</strong></p><p><strong>انا:مفيش حاجة بعدين نكلم، اقعدي يا مريم اتفضلي</strong></p><p><strong>مريم بصالي وهي كلها خوف وخايفة مني لاتكلم واقول على اللي حصل في العيادة (في الجزء السابع السلسلة الأولي)</strong></p><p><strong>ماسأل دخلت ومعاها نبيلة:عمار عايزك في حاجة</strong></p><p><strong>نبيلة:ايه ده بتعملي ايه هنا يا مريم</strong></p><p><strong>مريم:ازيك يا دكتور انا خطيبة رسلان وكنا جايين زيارة</strong></p><p><strong>نبيلة استغربت وبصتلي بس مفتحتش بوقها وابتسمت:اهلا بيكي يا حبيبتي مبروك عليكم</strong></p><p><strong>ماسأل:طيب خلاص نكلم في وقت تاني يا عمار هنقوم احنا ونأخد مريم معنا ولا في حاجة ومحتاجنها هنا</strong></p><p><strong>انا:لا خديها معاكم برة</strong></p><p><strong>خرجت مريم مع نبيلة وماسأل</strong></p><p><strong>رسلان:ايه يا حبيبي بقي طمني عليك واخبارك ايه</strong></p><p><strong>انا:كله فل الفل جاهز للسفر يا بطل</strong></p><p><strong>رسلان:جاهز بس اروح مريم وبعدين اجيلك تاني ونتحرك كلنا</strong></p><p><strong>انا:قولي صحيح اتعرفت على مريم ازاي</strong></p><p><strong>رسلان:مفيش في يوم كنت في عيدميلاد واحدة صاحبتي من ايام الكلية وشوفت مريم هناك وعرفت انها من عيلة متوسطة وعجبتني الصراحة وعرفت انها شغالة في عيادة دكتورة ***** بس عيادة كبيرة لدكتورة معروفة قولت مفيش مشكلة لحد ما نتجوز وبعدين تقعد بس متوقعتش خالص ان الدنيا تطلع اوضة وصالة وتطلعوا تعرفوا بعض</strong></p><p><strong>انا:بقالكم قد ايه يا رسلان</strong></p><p><strong>رسلان:حوالي سنة ونص يا عمار ليه في حاجة</strong></p><p><strong>انا:لا مفيش</strong></p><p><strong>(اقوله ايه بس اقوله اني شوفت خطيبتك وكمان بعبصتها وهي كانت مبسوطة ومفتحتش بوقها حتي لازم اكلم مع مريم الأول واشوف اتعدلت وكويسة ولا مريم شرموطة اصلا)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>برة عند البنات وهما قاعدين</strong></p><p><strong>نبيلة:الاجازة طولت معلش يا مريم</strong></p><p><strong>مريم:ولا يهمك يا دكتور عادي انا مستنية رجوع حضرتك</strong></p><p><strong>نهي:شوفي الصدف تطلعوا تعرفوا بعض لا وكمان خطيبة رسلان</strong></p><p><strong>ماسأل:اه يا ماما صدفة غريبة وحلوة</strong></p><p><strong>(ركز معايا يا عزيزي القارئ دلوقتي البيت مفهوش غير نبيلة ونهي وماسأل وأسيل)</strong></p><p><strong>أسيل نازلة من فوق:عندنا ضيوف ولا ايه</strong></p><p><strong>ماسأل:تعالى دي مريم خطيبة رسلان اخوكي</strong></p><p><strong>أسيل:ازيك يا مريم</strong></p><p><strong>مريم:بخير وانت عاملة ايه</strong></p><p><strong>أسيل:بخير طول ما عمار جمبي</strong></p><p><strong>مريم بدهشة:وليه مقولتيش طول ما اخواتي جمبي</strong></p><p><strong>أسيل:لاني معنديش اخوات غير البنات وعمار وبس</strong></p><p><strong>مريم:امال رسلان مش اخوكي ولا ايه مش انتوا كلكم من نفس الأب لكن الام مختلفة</strong></p><p><strong>أسيل:ايوة كلنا نفس الأب بس الدم ولما يحن بقي</strong></p><p><strong>نهي:أسيل قصدها انها مرتبطة بعمار اكتر ولسه رسلان بالنسبالها جديد عليها</strong></p><p><strong>مريم:اه فهمت تمام</strong></p><p><strong>نهي:شنطة هدومك جهزت يا أسيل محتاجة اي حاجة تاني يا حبيبتي</strong></p><p><strong>أسيل:تسلميلي يا ماما انا كده تمام</strong></p><p><strong>مريم:انا توهت يا جماعة هههههه هي أسيل بنت حضرتك</strong></p><p><strong>نهي:اه بنتي الصغيرة</strong></p><p><strong>رسلان خرج من عندي:يلا يا مريم علشان اروحك وبعدين اجهز نفسي لاني مسافر</strong></p><p><strong>مريم:تمام يلا، عن اذنكم اتشرفت بيكم</strong></p><p><strong>نبيلة قامت ودخلتلي المكتب:عايزة اتكلم معاك</strong></p><p><strong>انا:خير تعالى</strong></p><p><strong>نبيلة:اخوك يعرف حاجة عن مريم</strong></p><p><strong>انا:أكيد لا يعني، ومعرفتش اقوله حاجة اقوله اي خطيبتك شرموطة</strong></p><p><strong>نبيلة:الفاظك يا استاذ احمم طيب ناوي تعمل ايه</strong></p><p><strong>انا:هشوف الأول ردة فعل البت لو خافت واتلمت تمام محصلش كده يبقي هتصرف انا</strong></p><p><strong>نبيلة:ياريت رسلان ميعرفش حاجة دلوقتي يا عمار</strong></p><p><strong>انا قمت من مكاني وقربت من نبيلة وهي بتكلم وشديت جسمها عليا</strong></p><p><strong>نبيلة:احممم عمار بتعمل ايه</strong></p><p><strong>انا:بعمل ايه بشوف القمر وجمالها وحطيت ايدي على طيزها وحسست عليها</strong></p><p><strong>نبيلة صوت نفسها علئ اوي ومبقتش قادرة تتحكم في نفسها</strong></p><p><strong>انا:مالك يا نبيلة انت تعبانة اوي كده</strong></p><p><strong>نبيلة وهي تايه ومش حاسة الا بمتعة:تعبانة اوي يا حبيبي ونفسي اوي</strong></p><p><strong>قربت ايدي من تحت الچيبة عند كس نبيلة ومسكت كسها لقيته غرقان</strong></p><p><strong>انا:ده حقيقي ده انت تعبانة اوي طب بقولك هحجز غرفة في فندق النهاردة ومستنيكي هناك وهبعتلك التفاصيل واتساب يا حلوة</strong></p><p><strong>وسيبتها وخرجت وهي غرقانة في بحر المتعة وتعبانة اوي وقررت اني اريح نبيلة لانها تعبانة فعلا ومش قادرة تمسك نفسها</strong></p><p><strong>نبيلة جوا:فوقت لنفسي لقيت كسي غرقان وكان عمار بيحسس على كسي وسابني وخرج وسيبني مولعة بس ثواني كده عمار قالي انا مستنيكي النهاردة في الفندق احيه عليا انت توهتي يا نبيلة وسيبتي عمار يلمسك احيه بس بصراحة انا فرحانة اوي</strong></p><p><strong>عقل نبيلة:انت اجننتي هتروحي تنامي تحت جوز بنتك</strong></p><p><strong>قلب نبيلة:اولا مش جوز بنتك وثانيا انت بني ادمة وتعبانة ولسه عندك انوثة وهي هيأخد باله منك ويحميكي ويدلعك</strong></p><p><strong>نبيلة:انا هسمع كلام قلبي انا معجبة بعمار اصلا من زمان وهروح الاوتيل وهشوف هيحصل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في مبني الأمن العام</strong></p><p><strong>محسن:فضل باشا في مشكلة ولازم نعرف هنجهز ليها امتي</strong></p><p><strong>فضل:خير يا محسن</strong></p><p><strong>محسن:اجتماع العهد بعد بكرة وأكيد الكل هيبدأ يسافر من النهاردة وبالفعل كل المافيا من كل بلد سافرت ووصلت لندن</strong></p><p><strong>فضل:والعراف لسه طبعا متحركش</strong></p><p><strong>محسن:اه لسه مسافرش هيسافر النهاردة أو بكرة</strong></p><p><strong>فضل:محسن جهزلي لقاء مع العراف لازم نكلم ونقعد معاه نشوف نيته ايه</strong></p><p><strong>محسن:مانت عارف العراف مش هيجي لازم احنا اللي نروح</strong></p><p><strong>فضل:مفيش مشكلة نروح يا محسن اتصل حالاً بصخر قائد حراسته وشوف ينفع معاد ولا لا</strong></p><p><strong>محسن بيتصل بصخر:صخر باشا محتاجين نقعد مع العراف متاح معاد النهاردة</strong></p><p><strong>صخر في التليفون:هشوف العراف وهبلغك تاني يا محسن بيه سلام</strong></p><p><strong>العراف:اديلهم معاد بعد ساعتين يا صخر</strong></p><p><strong>اتصل صخر بمحسن:عندكم معاد بعد ساعتين العراف بيبلغكم</strong></p><p><strong>محسن:خلاص يا فضل العراف حدد معاد مقابل بعد ساعتين من دلوقتي</strong></p><p><strong>فضل:حلو اوي</strong></p><p><strong>محسن:بس اشمعنا دلوقتي هنقعد مع العراف</strong></p><p><strong>فضل:البلد في خطر يا محسن ولازم نكلم مع كبير المافيا</strong></p><p><strong>محسن:مانت عارف ان العراف مش مافيا ليه بتسميه كده</strong></p><p><strong>فضل:مش قصدي هو قصدي على اللي برة مصر</strong></p><p><strong>محسن:ابراهيم العطار دلوقتي بقي ماسك كل شغل العراف برة مصر في انجلترا</strong></p><p><strong>فضل:أكيد العراف بعت ابراهيم العطار علشان يبقي واجهة مدارية عنه</strong></p><p><strong>محسن:بظبط كده يا باشا</strong></p><p><strong>فضل:كده العراف خلص من جينكيز التنين وجماعته بس ميعرفش ان الرأس الكبيرة مش التنين وفي الأكبر منه والايام الجاية هتبقي خراب اكتر</strong></p><p><strong>محسن:كده كده احنا متابعين الدنيا والاجتماع هيوضح حاجات كتيرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في شركة هالة المحمدي</strong></p><p><strong>هالة:شيرين محتاجة كل الملفات بتاعت الصفقة الجديدة تبقي على مكتبي خلال دقائق</strong></p><p><strong>شيرين السكرتيرة:حاضر يا هالة</strong></p><p><strong>دخلت هالة مكتبها وقعدت تفتكر كل اللي حصل ليها من اول ما كبرت وفهمت كل حاجة لحد دلوقتي</strong></p><p><strong>شيرين:اتفضلي يا هالة تحبي نراجعهم سوا</strong></p><p><strong>هالة:اه اقعدي وكمان عايزة اكلم معاكي شوية</strong></p><p><strong>شيرين:خير في ايه</strong></p><p><strong>هالة:ايه رأيك في عمار العراف</strong></p><p><strong>شيرين:من ناحية ايه بظبط يا هالة لو قصدك كشخصية فهو قمور اوي وكمان راجل وقد المسؤولية</strong></p><p><strong>هالة:ولو جواز تفتكري هنكون مناسبين لبعض</strong></p><p><strong>شيرين:أكيد يا حبيبتي انت اي راجل يتمناكي بس ليه متخليش علاقتك بيه صحاب وشغل وبس خصوصا يعني انه مجوز إتنين</strong></p><p><strong>هالة:مجوز واحدة والتانية اتوفت من فترة</strong></p><p><strong>شيرين:من رأيي حتى لو بتحبيه بس انت ممكن بتحبي فيه الامان والاهتمام اللي كان محمد المحمدي والدك بيعمله معاكي فكري كويس يا هالة علشان مجيش تندمي وتخسري العراف بعدين يمكن حبك يكون مجرد شعور بالنقص بسبب وفاة والدك</strong></p><p><strong>هالة:ما ده اللي انا خايفة منه، اني اكون مفتقدة شعور الامان واتعلقت بيه علشان كده علشان كده سألتك</strong></p><p><strong>شيرين:من رأيي للمرة الثانية فكري تاني وقرري انت عايزة ايه يا هالة وبعدين انا بشتغل معاكي من 5 سنين يعني قبل الشغل احنا كنا صحاب في الجامعة وعرفاكي كويس انت ميولك رجالة وستات يا هالة بس انت بتبسطي اكتر مع انهي نوع</strong></p><p><strong>هالة:احمم الصراحة مع الستات بس عمار مختلف برضو وأكيد هتبسط معاه</strong></p><p><strong>شيرين:وهتقدري توقفي اي علاقة تعجبك مع اي بنت تانية</strong></p><p><strong>هالة:الصراحة معرفش ده انا معجبة بمراته اصلاً وعايزة انام معاها والمسها</strong></p><p><strong>شيرين:طيب يبقي فكري كويس تخلي علاقتك بيه سكس وشغل ومتعة ولا جواز ومتعة وشغل</strong></p><p><strong>هالة:حاضر هفكر المهم حضري نفسك علشان نتقابل بليل انت وحشاني اوي</strong></p><p><strong>شيرين:من عيوني وانت كمان وحشتيني ووحشني كسك الناعم وهو على كسي اححححححح</strong></p><p><strong>هالة:اتلمي احنا في الشركة</strong></p><p><strong>خرج طيف من وسط المكتب كان قاعد وبيسمع كل حاجة حصلت ما بين هالة وشيرين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في اوتيل مشهور ومعروف</strong></p><p><strong>صخر:في حجز اوضة باسم صخر</strong></p><p><strong>الموظف:ايوة يا فندم اتفضل المفتاح</strong></p><p><strong>صخر خد من الموظف المفتاح وجالي عند الاسانسير</strong></p><p><strong>انا:تسلم يا صخر استناني في العربية بقي هخلص مقابلة شغلي وهجيلك تحت</strong></p><p><strong>صخر:اوامرك يا عراف</strong></p><p><strong>ركبت الاسانسير وكانت نبيلة بعتتلي رسالة انها في الغرفة اللي جمب غرفتي لانها وصلت قبلي وقولتلها تحجز اوضة باسمها وتقولي رقمها</strong></p><p><strong>طلعت وخبط على باب اوضة نبيلة وقولتلها اني عمار</strong></p><p><strong>فتحت نبيلة الباب وكانت وراء الباب مستخبية واول ما دخلت بصيت ورايا وشوفت قمر 14 مستنية عريسها يوم دخلتها</strong></p><p><strong>نبيلة لبسة بيبي دول أسود شفايف وهي جسمها وبشرتها بيضاء وكان يجنن عليها اوي</strong></p><p><strong>انا:ايه الحلاوة دي كلها يا نبيلة</strong></p><p><strong>نبيلة:احمم اسكتي انا بجد مكسوفة اوي</strong></p><p><strong>انا:مكسوفة من ايه تعالى يا مُزتي انت وقربت من نبيلة وبوستها على شفايفها وهي كانت سايحة اصلاً ومش قادرة وانا قررت اني اريحها واضمها لحريمي اللي بمتعهم وبتمتع بيهم ومعاهم</strong></p><p><strong>لسانها وشفايفها جامد فراولة بتتأكل هي ولميس شفايفها حكاية ونيمتها على السرير وفضلت امص في شفايفها وأكل فيهم وهي ساحت على الاخر.</strong></p><p><strong>جسمها نار لبوة اوي تحت مني وسايحة على الاخر</strong></p><p><strong>ااااااه يا حبيبي كان نفسي فيك اوي وانا تعبانة اوي بس ماسكة نفسي عنك.</strong></p><p><strong>نيكني يا عمار نيكني يا حبيبي، تعالى يا لبوة افرضي ضهرك ومسكت حمالة قميصها ونزلتها براحة لتحت بسناني وفضلت ابوس واكل في لحم كتافها وانزل براحة على بزازها الجامدة دي والطرية اوي زي الچيلي بظبط وهي بتخرج احلى موسيقي من بوقها احححححح نار يا عمار ارض بزاز حماتك يا حبيبي، قربت نفسي من حلمتها ونفختها كل نفسي السخن فيها وهي بتسيح اكتر، وحطيت شفايفي على حلمتها وبدأت اشفوط في الحلمة اشفوط اوي ااااااااه تجنن بزاز نهي تجنن اوي، ااااااه ارضع يا عمار ارضع يا حبيبي ارضع بزاز حماتك ااااااه لسانك حلو اوي على حلماتي احححححح ريحني ياعمار انا تعبانة اوي نيكني وارضع من بزازي حلو متسبنيش غير وانت هاري جسمي كله.</strong></p><p><strong>قولتلها وانا هريحك يا روح عمار وهريح بزازك وكسك المبطرخ ده وخدت حلمتها التانية في بوقي وفضلت انهش فيها اوي واحطها بين سناني واشدها براحة ومع كل حركة هي تطلع اهاتها بصوت عالي</strong></p><p><strong>انا:بفشخ بزازك يا حماتي حلو مصي يا نبيلة قوليلي حلو مص جوز بنتك في بزازك وكملت لحس وعض في حلماتها الواقفة ومسكت البزة الاولي تاني وبدأت اكلها هي كمان وامصها اووووووي واقولها اي الجمدان ده يا قلبي كسم جمدانك يا لبوتي وكسها كل ده عمال يجيب عسل وهي تصوت من الحرمان ومن كسها المولع تحت.</strong></p><p><strong>انزل يا عمار لكسي كفاية بزازي انزل لكسي احححححح نااااااار في كسي احححححح</strong></p><p><strong>نزلت على بطنها بلساني الحس فيها وفي سرتها واقولها انت جامدة اوي يا نبيلة انت شرموطة كبيرة وهايجة اوي وهي مش قادرة خلاص هتموت وبتطلع صوتها بالعافية كفاية تسخين فيا انا مولعة لوحدي انزل ريحني والحس كسي.</strong></p><p><strong>قولتلها كسك نار اوي كده، قالتلي ايوة كسي نار واخلص بقي انا بقيت مولعة من تحت قولتلها سبيلي نفسك انزل براحتي يا مموس، وهي كل لما اشتمها تصرخ من الاهااات وتهيج اوي</strong></p><p><strong>وبسمع منها احلى احححححححح انا شرموطتك أنزل الحس كسي بسرعة يا عمار يا حبيبي بسررررررعة وصوتها بدأ يعلى قولتلها عيوني يا شرموطة عمار ونزلت لحست كسها واخدت زنبورها في بوقي وفضلت اشفوط فيه، كان زنبورها اكنه زب *** صغير من كتر ما هو واقف ومبطرخ وكسها كان يجنن اوي لونه وردي وشفايف كسها مبطرخة وكبيرة ومدلدلة لبرة اااااااه تجنن وفضلت أكل في شفايف كسها والحسها جامد وهي كل اللي عليها تطلع ااااهاتها وتقول احححححح نار يا حبيبي كمل لحس كسي يا عمار الحس كس نبيلة حماتك ااااااااااه يا حبيبي ريحني اااااااااااااه</strong></p><p><strong>وقتها سيبت كسها وقربت زبري من شفايف كسها وبدأت افرش في كسها واحدة واحدة رايح جاي واطلع وانزل بين شفايف كسها الكبيرة المدلدلة دي.</strong></p><p><strong>وهي ااااااااه كفاية يا عمار بجد كفاية تفريش في كسي انا محتاجة زوبرك جوايا مش تفريش.</strong></p><p><strong>دخله يا عمار دخله اوي كفاية دخله اااااااااه احااااااااااااا انت هايجة اوي كده ودخلت زبري في فتحة كسها ويالهووووووي على نار كسها وهي كل اللي عليها ااااااه زبرك حلو اوي بس براحة علشان كسي ضيق يا روحي اااااااه ارزع</strong></p><p><strong>ااااااه ارزع في كسي حلو ارزع اوي متوقفش يا عمار نيك حماتك ااااااه يا حبيبي ولفت رجليها حوالين ضهري وزنقتني في كسها وانا رايح جاي في كسها النار الجامد ده.</strong></p><p><strong>وهي تطلع اهاتها وتقولي كنت وحشني اوي ونفسي فيك متسبنيش اااااااااه.</strong></p><p><strong>قولتلها هعوضك يا شرموطتي خدي في كسك خلى زبري ينهش كسك ولحمك خدي يا لبوة انت كسك مبطرخ كسك نار يا نبيلة يا لبوة</strong></p><p><strong>وهي اااااه يا حبيبي نكني اوي مترحمش كسي، انا تعبانة اوي حرام عليك كفاية انا نزلت كتير اوي وخلاص مبقتش قادرة يلا هاتهم بقي كفاية كده يا حبيبي كسي اتفشخ من زبرك.</strong></p><p><strong>وانا كل اللي بعمله بنيك في كسها جامد واقولها انت كسك ده نار ولا طيزك الكبيرة دي.</strong></p><p><strong>قومي يا نبيلة لفي امبري طيزك، وجبت زيت مساج من على الكومدينو ودهنت زبري ودهنت خرم طيزها وبدات اضغط بزبري على خرم طيزها وهي اااااه لا يا عمار مش هقدر عليه زبرك كبير وفتحتي صغيرة اوي بس انا مطنشها وبدأت اضغطت اكتر لحد ما دخلت رأسه وهي احااااااااااااا لا خرجه خرجه علشان خاطري ده بيقطع فيا ااااااااااه</strong></p><p><strong>اهدي يا نبيلة طيزك هتبقي حلوة دلوقتي وهتاخد زبري كله، انت بتستهبل يا عمار زوبرك كله ايه انا هموت من رأسه بس، وقتها غدرت بيها ودخلت ربع زبري في طيزها وهي بتصرخ اااااااااااه براحة براحة على طيزي يا حبيبي بدأت احس بالمتعة دخل حتة كمان من زوبرك الحلو ده.</strong></p><p><strong>وبدأت ادخل جزء تاني وبدأت اروح واجي وانيك في طيزها الحلو دي والكبيرة اوي خرمها ضيق اوي بس لازم انيك طيزها وفضلت انيك طيزها بتاع 30 دقائق وهي قافشة على زوبري وانا بضربها على طيزها جامد وبتحمر اوي وبتقولي كفاية ااااااه.</strong></p><p><strong>وخرجته وقتها من طيزها ودخلته في كسها وهي مأمبرة طيزها وكسها لورا وفضلت انيكها واضربها على طيزها وهي جسمها أبيض وبيلمع ومحمر من كتر الضرب على طيزها</strong></p><p><strong>كفاية حرام عليك انا تعبت انا مش قدك انا جبت كتير اوي كفاية بتنيكني بقالك ساعتين ااااااااااااه يلا هاتهم بقي قولتلها هجيبهم في طيزك يا لبوة ودخلت زبري تاني في طيزها وفضلت انيكها اوي اوي رايح جاي ومش راحم طيزها</strong></p><p><strong>خرجت زبري من طيزها وهي قربت شفايفها ولسانها من زبري وفضلت تمص فيه لحد ما قولتلها هجيب يا شرموطة وهي فتحت طيزها بايديها وقالتلي يلا دخله وهاتهم جواها وفعلا مكملتش ربع ساعة نيك فيها ونطرت لبني كله في طيزها وهي احححححح نار يا عمار انت نزلت بركان لبن انا حاسة بطعم اللبن في بوقي وشكله ملئ بطني اي كل الكمية دي احححححح انا هموت عليك انت جميل اوي وبتنيكني حلو اووووي يخربيتك فرهدتني بقالك ساعتين انا مش حملك انا كبيرة، قولتلها كبيرة ايه انت فشيخة وجامدة اوي وهفضل انيك فيكي طول العمر يا لبوتي مبسوطة يا نبيلة، اااه مبسوطة يا قلب نبيلة يا حبيبي انت اخيرا حسيت بيا وفهمت قد ايه انا تعبانة وعوزاك</strong></p><p><strong>خدتها في حضني لحد ما هديت ودلعتها بكلامي الرومانسي واعجابي بيها وبجمالها الحلو اللي لسه مستمر لحد دلوقتي وعينيا راحت في النوم فوقت عليها وهي بتبوسني في خدي.</strong></p><p><strong>نبيلة:حبيب قلبي انت، كنت فاكرة انك هترفضني ومش هتحس بيا انا استنيتك كتير اوي.</strong></p><p><strong>انا:حقك عليا بس استنيت الوقت المناسب بس اوعدك هعوضك وحبيت ادلعك النهاردة قبل ما اسافر للاجتماع يا حلوة انت قومي يلا ناخد شاور مع بعض ونلبس</strong></p><p><strong>ودخلت الحمام بيها وطبعا عملت معاها واحد صح الصح تحت المياة وجسمها جنني وزبري وقف عليها تاني وهي المياة نازلة بين بزازها ومغرقة جسمها كله كان لازم انيكها تاني واطفي اشتياقها ليا واعجابي ليها انا كمان ما انا مش هنكر انا اه عجباني نبيلة وكنت عايز ادوق جسمها وكنت مستني الوقت المناسب واللحظة المناسبة وهي خلاص بقيت سايحة اوي وفضلت انيك فيها وجسمها حراق و نارها اللي في كسها المتناك ده والمرة دي جبتهم على بزازها.</strong></p><p><strong>وكملنا الدش تحت المياة واحنا حاضنين بعض.</strong></p><p><strong>خرجنا من الحمام ولبسنا وظبطنا كل حاجة وكانت مبسوطة اوي ووشها رجع يضحك وبقي احلى من الأول كانت تعبانة وانا فعلا مشتاق ليها اوي متعة النيك معاها مختلفة عن بنتها لميس</strong></p><p><strong>بعد ما خلصت النيكة الجامدة مع نبيلة كنت طولت اوي معاها وعدت اكتر من 4 ساعات واحيه انا كده اتأخرت عن معاد فضل ومحسن اللي المفروض كان من ساعتين</strong></p><p><strong>انا:نبيلة انا اسف بس لازم اتحرك انا اتأخرت عن اجتماعي اللي المفروض كان من ساعتين</strong></p><p><strong>نبيلة:للدرجادي كنت مبسوط معايا</strong></p><p><strong>انا:اه طبعا يا مزة انت مبسوط معاكي وعجبتيني اوي كمان</strong></p><p><strong>نبيلة:احمم يعني افهم من كلامك انها هتكرر</strong></p><p><strong>انا:اه يا حبيبتي هتكرر متقلقيش مقدرش استغني عنك خلاص هتحرك انا وانت بعد ربع ساعة اعملي شيك اوت واتحركي يا نبيلة وتبلغيني برسالة وانت نازلة من هنا ولما ترجعي البيت</strong></p><p><strong>نبيلة:حاضر يا جوزي</strong></p><p><strong>انا:باي يا مراتي</strong></p><p><strong>خرجت من الاوضة وانا مبسوط اني بسط نبيلة لدرجة انها الثقة رجعت ليها تاني ورجعت شباب وحلوة</strong></p><p><strong>انا:اتأخرت عليك صح</strong></p><p><strong>صخر:فضل ومحسن باشا مستنيني بقالهم ساعتين في المقر</strong></p><p><strong>انا:طيب ادخل اعمل شيك اوت للاوضة ويلا نتحرك على المقر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في قصر العراف (القاهرة)</strong></p><p><strong>تحديداً في اوضة ايفسون</strong></p><p><strong>ايفسون:ها قوليلي الاخبار ايه سمعتي حاجة او عرفتي حاجة مهمة</strong></p><p><strong>الطيف:اه يا مولاتي سمعت معلومات مهمة جداً</strong></p><p><strong>ايفسون:سمعت ايه يا موون</strong></p><p><strong>موون (هي من عالم الجن والدراع اليمين لايفسون)</strong></p><p><strong>موون:سمعت هالة المحمدي بتحكي هي وشيرين صاحبتها عن الامير عمار ابنك يا مولاتي</strong></p><p><strong>ايفسون:وقالتلها ايه عن عمار انطقي يابنتي هتفضلي تقولي جملة جملة</strong></p><p><strong>موون:قالتلها انا محتارة انا بحب عمار ولا لا بس شيرين قالتلها مانت دائما بتميلي للجنسين وشرحت وقتها وقالتلها انت بتحبي الرجالة والستات وسألتها بس بتتبسطي مع مين اكتر قالتلها مع الستات بس واثقة ان عمار مختلف وهقدر اتبسط معاه</strong></p><p><strong>ايفسون:ده حلو اوي الكلام ده يعني هالة طلعت سحاقية وكمان تقدر تنام مع رجالة عادي بس بتتبسط بالسحاق</strong></p><p><strong>موون:اه ده اللي سمعته والكلام اللي حصل بينهم، وكمان شيرين قالتلها يبقي لازم تفكري وتعرفي بتحبيه بجد ولا مجرد انك عايزة امان وضهر وفاقدة شعور الامان من والدك اللي مات وحددوا معاد النهاردة بليل انهم يتقابلوا علشان يمارسوا السحاق سوا</strong></p><p><strong>ايفسون:جميل اوي الكلام ده يا موون، بصي بقي هتروحي للامير عمار بس مش دلوقتي لما انا اقولك بس عايزاكي متسبيش هالة وتراقبيها وتقرأي كل افكارها وكمان تصوري الليلة اللي هتحصل بينهم النهاردة وتجيلي تاني</strong></p><p><strong>موون:حاضر يا مولاتي عن اذنك</strong></p><p><strong>اختفت موون زي ما ظهرت وفضلت ايفسون تفكر وتخطك لحاجات في دماغها لحد دلوقتي منعرفش هي ناوية على ايه وليه بتعمل كده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في بيت خطيبة رسلان (مريم)</strong></p><p><strong>مريم:ماما حصلت النهاردة مصيبة</strong></p><p><strong>حنان:حصل ايه يابت في ايه قلقتيني</strong></p><p><strong>مريم:مش رسلان خدني النهاردة عشان يعرفني على اخوه الكبير وكبير العيلة</strong></p><p><strong>حنان:اه وبعدين</strong></p><p><strong>مريم:تتوقعي اخوه يبقي مين</strong></p><p><strong>حنان:مين يابت انت انطقي قلقتيني</strong></p><p><strong>مريم:اخوه يبقي جوز بنت الدكتورة نبيلة اللي انا مديرة عيادتها</strong></p><p><strong>حنان:وفيها ايه صدفة يعني</strong></p><p><strong>مريم:احا ماتركزي معايا يا ولية انت</strong></p><p><strong>حنان:اكلمي يا كسمك مركزة اهو</strong></p><p><strong>مريم:اخو رسلان يبقي الشخص اللي جيه العيادة وبعبصني يومها وانا سكت وضحكتله كمان</strong></p><p><strong>حنان:احا يا شرموطة اي الحظ المنيل ده يعني كده الجوازة باظت والمصلحة باظت</strong></p><p><strong>مريم:معرفش يا ماما معرفش</strong></p><p><strong>حنان:والعمل طب اخو اكلم او قال حاجة قدامك</strong></p><p><strong>مريم:كل اللي عمله قالي بتعملي ايه هنا وانا خوفت واتلخبط في الكلام بس هو قال لرسلان انه يعرفني بسبب العيادة</strong></p><p><strong>حنان:طيب ما عدت على خير يا لبوة اهو وانت لمي نفسك وبطلي شرمطة</strong></p><p><strong>مريم:عدت على خير ايه ما أكيد مستني ردة فعلي عمار العراف مش سهل ده قوي اوي وعنده نفوذ كتير الناس دي انا مش قدها</strong></p><p><strong>ونفس الكلام حصل كان في طيف مراقب مريم خطيبة رسلان وسمع كل حاجة واختفي من شقتهم</strong></p><p><strong>وظهرلي الطيف ده وانا في عربيتي لطريقي للمقر</strong></p><p><strong>الطيف:مولاي عرفتلك كل حاجة</strong></p><p><strong>انا في افكاري وبكلم الطيف:حصل ايه يا صن قوليلي</strong></p><p><strong>صن:زي ما طلبت يا مولاي، مريم طلعت........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الي اللقاء يتبع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الثامن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صن:مولاي عرفت كل حاجة عن مريم</strong></p><p><strong>انا في افكاري:احكي يا صن حصل ايه</strong></p><p><strong>صن:مولاي مريم طلعت شرموطة كبيرة وامها عارفة كل حاجة ومقضيها كمان</strong></p><p><strong>انا:يعني معني كلامك انها مش ناوية تتعدل وتبعد عن اخويا</strong></p><p><strong>صن:معتقدش لانها بدور على حل تفضل موجودة بيه</strong></p><p><strong>انا:طيب اسمعيني كويس اوي ونفذي كلامي ده</strong></p><p><strong>بعد نصف ساعة على الطريق وصلت للمقر</strong></p><p><strong>انا:صخر متدخلش معايا، انت روح على الفيلا وبلغ أسيل وماسأل يجهزوا ويجهزوا الشنط علشان هنركب الطيارة بليل</strong></p><p><strong>صخر:اوامرك وهناك هتقعد في بيت الجبل ولا انهي بيت</strong></p><p><strong>انا:لا هنقعد في فيلا في لندن نفسها هبعتلك عنوانها وأمن الدنيا عايز كل رجالة الموت هناك</strong></p><p><strong>صخر:معني كلمة كلهم قصدك كل العدد ولا مجرد التأمين</strong></p><p><strong>انا:اعمل اللي انت شايفه صح</strong></p><p><strong>صخر:تمام يا عمار</strong></p><p><strong>دخلت المقر ولقيتهم قاعدين مستنين في اوضة الانتظار لكن انا دخلت مكتبي والسكرتيرة جابتهم</strong></p><p><strong>فضل:اتأخرت علينا يا عراف</strong></p><p><strong>انا:شغل ومشاغل يا فضل اتفضلوا اقعدوا</strong></p><p><strong>محسن:عامل ايه يا باشا</strong></p><p><strong>انا:بخير يا محسن خير في حاجة ولا ايه</strong></p><p><strong>فضل:سمعنا ان الاجتماع بعد بكرة</strong></p><p><strong>انا:ايوة ومسمعتش كمان اني مسافر بليل</strong></p><p><strong>فضل:لا الصراحة سمعت الف سلامة على الهانم الصغيرة</strong></p><p><strong>انا:انت مراقبني بقي ولا حكايتك ايه</strong></p><p><strong>محسن:لا يا عراف احنا مهتمين بيك مش اكتر مراقبة ايه بس</strong></p><p><strong>انا:بس انت يا محسن سيب الكبار يكلموا مع بعض</strong></p><p><strong>فضل:اهتمام مش اكتر</strong></p><p><strong>انا:طب اسمع يا فضل، لو عرفت بس انك مراقبني او في حد تبعك بينقلك اخباري انت وهو هتموتوا اتفقنا</strong></p><p><strong>فضل بقلق:يا عراف مش قصدي كده وبعدين انا جايلك في حاجة تانية</strong></p><p><strong>انا:قولتلك خير واكلم فضلت تلف وتدور</strong></p><p><strong>فضل:عايزين سلاح تقيل يا عراف</strong></p><p><strong>انا:ليه مش عندك الجيش بتاعك متسلح وقوي من كل النواحي وبعدين انتوا خايفين من اجتماع العهد كده ليه متقلقوش تركيز مش هيبقي عليكم الفترة الجاية</strong></p><p><strong>فضل:الجيش متسلح وكل حاجة واحنا مش خايفين منك احنا طالبين حمايتك للبلد لان في خطر جاي من برة</strong></p><p><strong>انا:انت قصدك على اللي هيحصل والتخطيط اللي بيتعمل عليكم</strong></p><p><strong>فضل بدهشة:انت عرفت منين دي معلومات رئاسية لسه متوزعتش على اي جهاز</strong></p><p><strong>انا:عيب يا فضل لما تقولي كده المقابلة انتهت وهفكر نورتوا</strong></p><p><strong>فضل:عن اذنك يا عراف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في قصر العراف (القاهرة)</strong></p><p><strong>صخر:نهي هانم ممكن حضرتك تبلغي الانسة أسيل انها تجهز هي ومدام ماسأل</strong></p><p><strong>نهي:تمام يا صخر هبلغهم هو عمار فين</strong></p><p><strong>صخر:العراف موجود دلوقتي في قصر المقر عنده اجتماع</strong></p><p><strong>نبيلة دخلت وهما بيكلموا:مساء الخير</strong></p><p><strong>نهي:مساء النور، خلاص روح انت يا صخر</strong></p><p><strong>خرج صخر وبتكمل نهي كلامها:ايه وشك منور ليه كده كنتي فين</strong></p><p><strong>نبيلة:ها، مفيش خرجت شميت هواء شوية قولت أغير جو</strong></p><p><strong>نهي:عليا انا برضو اصبري لما يسافروا ومش هسيبك وهعرف منك كل حاجة</strong></p><p><strong>نبيلة:ما بقولك شميت هواء شوية</strong></p><p><strong>ماسأل:ماما هو عمار فين</strong></p><p><strong>نهي:اه صحيح عمار بعتلك صخر من شوية وبيقولكم اجهزوا علشان هيخلص الاجتماع ويرجع يأخد شاور ويغير وهتسافروا</strong></p><p><strong>ماسأل:كل حاجة جهزت خلاص حتى هدوم عمار حطيتها في الشنط</strong></p><p><strong>نبيلة:الدكتور مستني أسيل امتي</strong></p><p><strong>ماسأل:المفروض يوم الخميس هتدخل المستشفي وتعمل الفحوصات وهيقرر وقتها العملية امتي</strong></p><p><strong>نهي:هحاول مع عمار ونسافر ليكم قبل العملية علشان متكنش لوحدها برضو ومتحسش اني سيبتها</strong></p><p><strong>نبيلة:والنهاردة نهال الصبح كلمتني وقالتلي انهم احتمال برضو يخلوا عمار يحجزلهم طيران ويحضروا العملية</strong></p><p><strong>ماسأل:فكرة كويسة جدا لازم فعلا كلنا نكون جمبها في يوم زي ده ونكون معاها ونقويها</strong></p><p><strong>ايفسون نازلة عليهم:مساء الخير بتكلموا في ايه</strong></p><p><strong>نهي:مساء النور، بنكلم عن وضع أسيل وبنخطط نسافر ليها لو عمار وافق</strong></p><p><strong>ايفسون:هيوافق متقلقيش واقولك على حاجة كمان ايه رأيك نسافر كلنا من النهاردة ومش شرط نستني ليوم العملية</strong></p><p><strong>نبيلة:فكرة كويسة جدا فعلا سافروا من النهاردة</strong></p><p><strong>نهي:ايه سافروا دي انت مش هتيجي ولا ايه</strong></p><p><strong>نبيلة:انتوا رايحين عيلة في بعض انا هاجي ليه</strong></p><p><strong>ايفسون:استني يا نهي انا هرد عليها، اولا انت من عيلتنا بدليل ان عمار مسمحش انك تمشي او تسيبي البيت، ثانيا بقي وشك منور ومحلو اهو يعني انت مننا وبتاعتنا ولا ايه</strong></p><p><strong>نبيلة قلقت:احمم تمام ماشي هجهز الشنطة بس مش هنأخد اذن عمار الأول</strong></p><p><strong>ايفسون:متقلقيش عمار مش هيقول لا، خصوصا انه من عشاق الأسود هههه</strong></p><p><strong>نبيلة وقتها اتأكدت ان ايفسون قافشة الحوار وعرفت حصل ايه بس مستغربة ازاي فهمت وعرفت</strong></p><p><strong>ماسأل:اسود ايه يا ايفسون</strong></p><p><strong>ايفسون:لا مفيش قصدي يعني بيحب اللون الاسود وهي لابسة اسود</strong></p><p><strong>نهي شاكة في نفس اللي ايفسون شاكة فيه بس طبعا مش عايزة تكلم او تلمح زي ما ايفسون عملت عشان ماسأل متشكش في حاجة لانها ذكية وهتفهم على طول وكمان مش عايزة تكسف نبيلة</strong></p><p><strong>انا دخلت عليهم:مساء الخير يا جماعة قاعدين كده ليه</strong></p><p><strong>نهي وايفسون:مساء النور يا حبيبي</strong></p><p><strong>أسيل نزلت جري اول ما سمعت صوتي:هيييييه انت جيت</strong></p><p><strong>انا:وحشتيني يا مجنونة بتجري كده ليه</strong></p><p><strong>أسيل:بجري علشان حبيبي رجع بالسلامة</strong></p><p><strong>انا:انت مجنونة كده على طول غلط عليكي</strong></p><p><strong>أسيل:سيبك بقي من غلط ومش غلط شنطتي جاهزة</strong></p><p><strong>انا:حلو والطيارة قدامنا ساعتين يدوب بس اخد شاور ونخرج</strong></p><p><strong>ايفسون:عمار عايزة اقول حاجة</strong></p><p><strong>انا:قولي يا حبيبتي خير</strong></p><p><strong>ايفسون:احنا عايزين نكون جمب أسيل وبدل ما نيجي قبل العملية عايزين نسافر كلنا النهاردة مش انت طالع بطيارة خاصة</strong></p><p><strong>انا:اه بطيارة خاصة بس لازم جوازات السفر تتختم ويتحط عليها فيزا</strong></p><p><strong>ماسأل:وانت هتغلب يعني يا عمار عيب ده انت العراف</strong></p><p><strong>انا:حاضر موافق ومين جاي بقي</strong></p><p><strong>نهي:كل البيت يا عمار</strong></p><p><strong>انا:ماشي قوموا اجهزوا هأخد شاور وهنمشي على طول</strong></p><p><strong>طلعت اوضتي ودخلت الحمام وجهزت نفسي وخرجت غيرت هدومي وكنت خلصت خلاص اما هما بقي</strong></p><p><strong>نهي في اوضة نبيلة:مش هتقوليلي برضو وشك ليه منورة النهاردة</strong></p><p><strong>نبيلة:عادي يا نهي اتبسط شوية وافتكرت لميس وقولت كفاية زعل دي سنة الحياة</strong></p><p><strong>نهي:عليا انا برضو (نبيلة كانت بالبرا والاندر)</strong></p><p><strong>قربت نهي من نبيلة ودخلت ايدها جوا الاندر من غير اي انظار</strong></p><p><strong>نبيلة:احححح بتعملي ايه يا نهي حد يدخل مش وقته</strong></p><p><strong>نهي:كسك رطب يا نبيلة لا وكمان نازل من لبن اتناكتي من مين يا نبيلة</strong></p><p><strong>نبيلة:اووف هقولك بس يبقي سر</strong></p><p><strong>نهي:قولي علشان اسيب كسك</strong></p><p><strong>نبيلة:اتناكت من عمار النهاردة خدني أوتيل وريحني اوي</strong></p><p><strong>نهي:احا يا لبوة من غير ما تقوليلي</strong></p><p><strong>نبيلة:ملحقتش اصلا ده يدوب دخلت المكتب عنده لقيته بيقرب مني وبيدخل ايده على كسي وبيقولي مستنيكي في الأوتيل بعد ساعة</strong></p><p><strong>نهي:اتناكتي من ابني يا ليوة عجبك زبره</strong></p><p><strong>نبيلة:اححح كفاية كسي مهري ااااه عجبني زبره اوي دكر وراجل بينيك</strong></p><p><strong>نهي فضلت تحسس على كس نبيلة المهري وهما واقفين ونبيلة من كتر المتعة وتخيلها ان عمار اللي بيعمل فيها كده جابتهم على ايد نهي</strong></p><p><strong>نبيلة:اووووف حرام عليكي تعبتيني بس خلتيني اجبهم</strong></p><p><strong>نهي:انت مش هتقلعي طيب وتلبسي اندر غيره</strong></p><p><strong>نبيلة:اقلع ايه انا هفضل بلبن عمار جوايا انا متمعة اوي</strong></p><p><strong>نهي:ماشي يا لبوة هسيبك بقي</strong></p><p><strong>خرجت نهي من اوضة نبيلة وملامح وشها اتغيرت وجسمها اتبدل وكانت ايفسون !!!!</strong></p><p><strong>نهي اصلا في اوضتها هي وأسيل مع بعض وبتجهز وماسأل في الاوضة معايا ايفسون دخلت عند نبيلة بس متحولة في شكل نهي</strong></p><p><strong>ايفسون:ماشي يا نبيلة بقي انت كمان لفيتي على ابني وخدتي زبره ومتعك... انا هربيكوا زبر ابني ليا انا وبس وكانت ايفسون ملامحها غضب وانتقام</strong></p><p><strong>خرجت من اوضتي لقيت ايفسون واقفة سرحانة</strong></p><p><strong>انا:واقفة كده ليه يا حبيبتي</strong></p><p><strong>ايفسون:ها...مفيش حاجة يا حبيبي ايه القمر ده</strong></p><p><strong>انا:اول مرة تشوفيني شيك ولا ايه</strong></p><p><strong>ايفسون في سرها:ليهم حق يجننوا عليك انت قمر اوي وكمان زبرك كبير زي ابوك</strong></p><p><strong>ايفسون:انت طول الوقت قمر وحلو تعال عايزك</strong></p><p><strong>دخلت انا وايفسون امي الاوضة بتاعتها</strong></p><p><strong>انا:في حاجة ولا ايه يا حلوة انت</strong></p><p><strong>ايفسون:بطل بكاشة هقولك بس خليك هادي واياك تعلئ صوتك ههه تمام</strong></p><p><strong>انا:حاضر تمام</strong></p><p><strong>ايفسون:انا كنت شاكة في خطيبة رسلان الصراحة لما جت وحسيت انها بنت مش مظبوطة فبعت وراها موون الجِنية بتاعتي وسمعت كل حاجة</strong></p><p><strong>انا:عرفتي ايه</strong></p><p><strong>ايفسون:عرفت من موون انها وهي في بيتها وبتكلم هي وامها وطلعوا هما الاتنين شراميط ومقضيناها والبت شكلها بتخطط ازاي تكمل في العلاقة من غير مانت تكلم او تعملها مشكلة</strong></p><p><strong>انا:شديت ايفسون لحضني، طلعوا ايه سمعيني تاني يا قمر</strong></p><p><strong>ايفسون:احممم قومني طيب</strong></p><p><strong>انا:لا هتفضلي على حجري وفي حضني قوليلي بقي طلعوا اي</strong></p><p><strong>ايفسون:احمم طلعوا مش كويسين</strong></p><p><strong>انا:تؤتؤ التانية يا ايفسون</strong></p><p><strong>ايفسون:طلعوا شراميط احمم ارتحت</strong></p><p><strong>انا قربت شفايفي من شفايف ايفسون:ودخلت معاها في بوسة كلت فيها شفايفها الاتنين، ااااه ارتحت ودوقت شفايفك اللي مطلعة شتايم كمان</strong></p><p><strong>ايفسون:احمم انت قليل الأدب كده تعمل في ماما كده</strong></p><p><strong>انا:انا اه قليل الادب بس ماما حلوة اوي وبوستها كمان في رقبتها وايفسون نفسها علئ اوي وبقيت سايحة على الاخر بس مش وقتها ومش عايزها دلوقتي</strong></p><p><strong>انا:يلا قومي البسي يا حلوة</strong></p><p><strong>ايفسون:يا فصيل يا رخم ماشي يا عمار</strong></p><p><strong>انا:ههههه قومي يلا واديتها بعبوص في طيزها</strong></p><p><strong>ايفسون:عمار قوم اخرج برة لو سمحت</strong></p><p><strong>انا:انت قلبتي عليا ولا ايه يا ايفسون</strong></p><p><strong>ايفسون:مقلبتش ولا حاجة اخرج يلا</strong></p><p><strong>خرجت من عند ايفسون وسيبتها لوحدها ونزلت اقعد في الليفينج تحت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اللي هيتقال دلوقتي على لسان ايفسون</strong></p><p><strong>ماشي يا عمار بقي تسخني عليك واسلمك نفسي تسيبني وتعمل فيا كده</strong></p><p><strong>انت فاكرني شرموطة وهايجة عليك</strong></p><p><strong>هوريك يا عمار حاضر انا غلطانة فعلا اني سلمتك نفسي وكنت سهلة معاك بس انا سهلة علشان انت حبيبي مش ابني وبس</strong></p><p><strong>انا من وقت ما ماسأل ما كانت بتراقبك وانا اصلا براقبك معاها مسيبتكش ولا لحظة بس مكنتش اعرف انك ابني</strong></p><p><strong>بتعاملني زي ما بتعاملهم وتسخني وتسيبني وحياه حياتك عندي لتندم انت وهما يا عمار انا مش رخيصة علشان تعمل فيا كده</strong></p><p><strong>وجعتني اوي يا عمار، بقي انا بحبك وعوزاك وانت تعمل فيا كده ومهتم بغيري تمام</strong></p><p><strong>عقلها:لازم تنتقمي منهم انت اقوي بكتير وتقدري عليهم كلهم حتى ابنك</strong></p><p><strong>قلبها:لا طبعا متسمعيش كلامه، ده هيضيعك ابنك انت كنتي محرومة منه طول السنين دي ودلوقتي قادرة تكوني معاه وجمبه وأكيد ميقصدش يجرحك</strong></p><p><strong>نفسها:انا مع قلبك عمار مش يقدر يزعلك ولا يجرحك بالعكس ده بحبك وتقبل وجودك ولا نسيتي</strong></p><p><strong>عقلها:بيعاملها زي الشرموطة في الشارع اكنها مرمية على كل واحد شوية</strong></p><p><strong>قلبها:متسمعيش للهبل ده عمار بحبك بس اصبري وبيني حبك لعمار اكتر</strong></p><p><strong>نفسها:عايزة اهتمام عمار يبقي تكسبيه مش تحاربيه</strong></p><p><strong>ايفسون:خلاص كفاية اسكتوا انا موجوعة اووووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تحت وانا قاعد ومستني الكل كلمت عمي سليم</strong></p><p><strong>سليم:ايه الاخبار يا حبيبي</strong></p><p><strong>انا:بخير يا عمي بقولك ايه عايزك توزع حصة الشهر على العيلة وكل اللي شغالين معانا من النهاردة وتخليها ازيد 50%</strong></p><p><strong>سليم:ليه زيادة مش كفاية اللي بيتأخد</strong></p><p><strong>انا:لا مش كفاية ياعمي وزع بزيادة زي ما قولتلك وكمان عرفهم اني اول ما ارجع هيبقي في اجتماع عيلة</strong></p><p><strong>سليم:جاهز لاجتماع العهد</strong></p><p><strong>انا:جاهز متقلقش تابع انت الامور هنا وانا هسافر ومعايا صخر</strong></p><p><strong>سليم:كان نفسي ابقي معاك بس مش هثق في حد يدير الدنيا هنا</strong></p><p><strong>انا:متقلقش وبلغني اول بأول</strong></p><p><strong>قفلت مع عمي سليم واتصلت على إيلا</strong></p><p><strong>إيلا:اوامرك يا قائد في حاجة</strong></p><p><strong>انا:جهزتوا يا إيلا واتحركتوا ولا لسه</strong></p><p><strong>إيلا:اه يا عمار احنا في الطريق للمطار اهو الطيارة اللي خليتها لينا مستنية واحنا قربنا نوصل للمطار اهو</strong></p><p><strong>انا:تمام يا إيلا هقابلكم في بيت الجبل وهجيلك لما توصلوا وانا هتحرك بعد شوية</strong></p><p><strong>قفلت المكالمة مع إيلا وقمت خرجت اشوف هالة لحد ما الهوانم تلبس وتنزل</strong></p><p><strong>وصلت لفيلا هالة وخبط على الباب وفتحتلي الشغالة وندت عليها</strong></p><p><strong>هالة:اتفضل يا عمار واقف برة ليه</strong></p><p><strong>انا:لا تعالى نقف برة احسن في الهواء</strong></p><p><strong>هالة:مالك في ايه زعلان من حاجة ولا ايه</strong></p><p><strong>انا:لا مفيش حاجة بس جيت اسلم عليكي لاني مسافر كام يوم انجلترا عندي شغل وكمان عملية أسيل</strong></p><p><strong>هالة:ليه يا عمار مالها أسيل</strong></p><p><strong>انا:أسيل عندها سرطان في المخ ولازم تعمل عملية ومسافرها برة تعملها انا والعيلة</strong></p><p><strong>هالة:عاوزني معاك اجهز واجي وراك</strong></p><p><strong>انا:لا شكرا يا هالة انا قولت اجي اسلم عليكي</strong></p><p><strong>هالة:توصل بالسلامة وترجع بالسلامة</strong></p><p><strong>انا:شكرا مع السلامة</strong></p><p><strong>مشيت من عند هالة وهي طريقتها معايا رسمية ولا قالتلي كلمة حلوة او حتى بينت حبها زي ما كان بيحصل قبل كده وقتها شكيت في الموضوع بس محطيش حاجة في دماغي وطنشت الحوار</strong></p><p><strong>رجعت البيت لقيتهم لبسوا وجهزوا ومستنين تحت</strong></p><p><strong>أسيل:انت كنت فين يا حبيبي</strong></p><p><strong>انا:مفيش كنت بشم شوية هواء برة لحد مانتوا تنزلوا جاهزين يلا</strong></p><p><strong>ماسأل:اه يا حبيبي بس مش هتسلم على سيلين الأول قبل ما نسافر</strong></p><p><strong>نهي:اه صحيح مكلمنهاش بقالنا يومين يا عمار نعدي عليهم واحنا ماشيين</strong></p><p><strong>انا:حاضر يلا بينا</strong></p><p><strong>خرجنا وركبنا العربيات وكان معايا صخر والحراسة ووقفنا في طريق الكومبوند ونزلنا علشان اطمن على سيلين وأسلم عليها</strong></p><p><strong>رامي:منورين يا عراف اتفضلوا</strong></p><p><strong>انا:مستعجل يا رامي عندي طيارة ومسافرين جينا بس نسلم على سيلين قبل ما نمشي</strong></p><p><strong>سيلين:اشمعنا كلكم مسافرين يعني</strong></p><p><strong>أسيل:انت متعرفيش يعني اني تعبانة وعندي المرض الوحش في المخ وعمار حجزلي عند الدكتور</strong></p><p><strong>سيلين:وحياتك عندي ما اعرف حاجة ومحدش قالي كده يا عمار تخبئ عليا</strong></p><p><strong>انا:مرضتش ازعلك في شهر عسلك وبعدين الدكتور يحدد العملية وهحجزلك تذكرة طيران وتيجي متقلقيش</strong></p><p><strong>سيلين:ماشي أكون ظبط حالي هنا متقلقيش يا أسيل هجيلك يا حبيبتي</strong></p><p><strong>انا:رامي خلى بالك منها ولو احتجت حاجة رسلان موجود وعمي سليم موجود</strong></p><p><strong>رامي:متقلقش يا عراف تروح وترجع بالسلامة</strong></p><p><strong>انا:عايزك يا سيلسن لوحدنا عن اذنكم يا جماعة</strong></p><p><strong>سيلين:خير يا حبيبي في ايه</strong></p><p><strong>انا:مبسوطة مع رامي ولا في مشاكل او حتى زعلك قوليلي</strong></p><p><strong>سيلين:مين ده اللي قدر يزعلني وانت عايش وبعدين مش انت لوحدك اللي اسمك العراف انا كمان سيلين العراف ولا نسيت</strong></p><p><strong>انا:جدعة خليكي دائما فاكرة انت واخواتك ان كل القوة تحت ايدكم حتى لو مكنش حد فيكم الكبير</strong></p><p><strong>سيلين:متخافش عليا رامي بيحبني وانا مبسوطة وكمان لؤي بيقولي دلوقتي يا ماما هههههه</strong></p><p><strong>انا:اتمني تفضلي مبسوطة على طول هتوحشيني الكام يوم دول</strong></p><p><strong>سيلين:خلى بالك على نفسك وعليهم</strong></p><p><strong>مشينا من عند سيلين واتحركنا على المطار لمكان الطيارة الخاصة وطول الطريق ايفسون ساكتة وباين على وشها الزعل وانا فاهم انها زعلت مني بس قولت لما نوصل، نزلنا وركبنا الطيارة وكله تمام وبدأت رحلتنا لانجلترا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في انجلترا شركة العراف</strong></p><p><strong>ابراهيم العطار:جهزت كل حاجة يا عز لان العراف على وصول</strong></p><p><strong>عز الدراع اليمين لابراهيم:انت متأكد انه هيجي الشركة هنا مش هو قالك انه مش هيظهر في الصورة وانت اللي هتتعامل مع سيلفيا وتشارلي</strong></p><p><strong>ابراهيم:ايوة بس أكيد العراف هيقعد معايا قبل الاجتماع ووقتها هيعرف مني كل حاجة حصلت</strong></p><p><strong>عز:انت مكنتش بتبعت تقارير لصخر أول بأول</strong></p><p><strong>ابراهيم:ايوة يابني بس العراف انا واثق انه هيجي جهز نفسك بس وخلى بالك وأمن الدنيا كويس</strong></p><p><strong>عز:وتشارلي هتعمل فيه ايه انا جاتلي معلومات انه جمع رجالة وحراسة وسيلفيا بتساعده بفلوس وكمان اخته وامه معاه</strong></p><p><strong>ابراهيم:تابعه من بعيد لبعيد ليعملنا مشكلة قبل حضور العراف ولما العراف يجي هعرض عليه الموضوع ونشوف رده</strong></p><p><strong>عز:تمام بس متنساش عندك اجتماع النهاردة مع سيلفيا بعد ساعة</strong></p><p><strong>ابراهيم:متقلقش مش ناسي، انا هخرج اصلا دلوقتي وهعمل كام مشوار وبعدين هروح لمكان الاجتماع</strong></p><p><strong>عز:ايه ده هو انا مش جاي معاك ولا ايه</strong></p><p><strong>ابراهيم:لا انا رايح لوحدي وكده كده معيا الحراسة متقلقش يلا سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرج ابراهيم العطار من الشركة وراح المشاوير بتاعته اللي ملهاش لازمة تتقال وبعدين طلع على مطعم علشان يقابل سيلفيا</strong></p><p><strong>سيلفيا:مستر ابراهيم في مواعيدك مظبوط</strong></p><p><strong>ابراهيم:اكيد يا سيلفيا لازم أكون ملتزم في مواعيدي دائما</strong></p><p><strong>سيلفيا:وده بيعجبني فيك جدا</strong></p><p><strong>ابراهيم:الاجتماع ده بمناسبة ايه</strong></p><p><strong>سيلفيا:بص يا مستر ابراهيم احنا عارفين انك مجرد كارت محروق و واجهة لشخص تاني خالص هو اللي اخد أملاك مارتن وطبعا بعد موت جماعة التنين وكمان رئيسهم ده يثبت لينا انه مش انت</strong></p><p><strong>ابراهيم:وليه يعني ما يمكن انا بس رجالتي اللي عملتها وانا قدامكم هنا</strong></p><p><strong>سيلفيا:لانك مش قوي كفاية علشان تقدر تعمل كل كده برجالتك وكمان مش قدر الحرب قصاد التنين</strong></p><p><strong>ابراهيم:اه وبعدين انت مصممة اني كارت محروق وان في حد غيري لو فعلا كلامك صح اثبتيلي كلامك دلوقتي</strong></p><p><strong>سيلفيا:تحب اقولك انك الراجل بتاع العراف وان العراف ركب طيارته الخاصة وجاي هنا في لندن علشان اجتماع العهد وكمان رجالته وحراسته وصت قبل منه</strong></p><p><strong>ابراهيم:بزمتك انا هكون تبع العراف طب ازاي</strong></p><p><strong>سيلفيا:متتعبش نفسك انا متأكدة من معلوماتي مية المية وكمان مش جاية اوقعك في الكلام انا جاية اقولك حددلي معاد مع العراف لما يوصل</strong></p><p><strong>ابراهيم:المقابلة انتهت عن اذنك سلام</strong></p><p><strong>سيلفيا:ابراهيم استني، تشارلي بيسلم عليك وبيقولك هتندم</strong></p><p><strong>ابراهيم:ههههه ضحكتني انت وتشارلي بتاعك ده ولا هيعرف يعمل حاجة</strong></p><p><strong>سيلفيا:انا مليش دعوة بيه انا قولت ابلغك رسالته وكمان انا خلعت ايدي منه وبطلت اصرف عليه ولا حتى اديله دولار واحد على الجنان اللي بيعمله انا ناوية على الخير مش الشر يا ابراهيم بلغ العراف بالكلام ده كفاية اللي حصل من وقت ما وصلت لحد النهاردة</strong></p><p><strong>ابراهيم:شاطرة يا سيلفيا ركزتي واعرفي حجمك كويس سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما مشي ابراهيم العطار وساب سيلفيا، عملت هي تليفون</strong></p><p><strong>صوت:ايه الاخبار قعدتي مع ابراهيم</strong></p><p><strong>سيلفيا:كله تمام يا باشا وزي ما قولتلي عملت ومقدرش ينكر كلامي</strong></p><p><strong>صوت:ولسه لما تقعدي مع الرأس الكبيرة بتاعته ويعرف مين اللي باعتك هيتصدموا اكتر واكتر</strong></p><p><strong>سيلفيا:اوامرك يا باشا بس عندي سؤال</strong></p><p><strong>صوت:اسألي يا سيلفيا</strong></p><p><strong>سيلفيا:العراف فعلا جاي انجلترا ولا ده كلام بنوقع بيه ابراهيم العطار</strong></p><p><strong>صوت:العراف دلوقتي ركب طيارته قدامه بظبط حوالي 5 ساعات ونصف ويوصل لندن</strong></p><p><strong>سيلفيا:باشا ومقدرش اشكك في كلامك هنتقابل امتي</strong></p><p><strong>صوت:هبلغك بالمعاد بعدين يلا سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قفل الباشا المكالمة ولقي دراعه اليمين داخل عليه</strong></p><p><strong>مارك:باشا احنا جاهزين والرجالة جاهزة</strong></p><p><strong>الباشا:كله جاهز يعني عايزه اول ما يخرج من الطيارة ضرب النار يشتغل حواليه</strong></p><p><strong>مارك:عايزه يتصاب ولا مجرد تهويش ويخاف</strong></p><p><strong>الباشا:سيبها بظروفها ولا اقولك خليها اول مرة تهويش</strong></p><p><strong>مارك:سمعنا من الراجل بتاعنا في مصر انه جاي ومعاه عيلته كلها وكمان اخته الصغيرة مريضة وهتعمل عملية هنا</strong></p><p><strong>الباشا:حلوة الاخبار دي عايزك تعرفلي هتعمل عملية ايه وفي مستشفي ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في بيت شيرين صاحبة هالة المحمدي</strong></p><p><strong>وصلت هالة بيت شيرين وكانت قلقانة شوية</strong></p><p><strong>شيرين:كل ده بتيجي يا هالة انا قولت مش جاية</strong></p><p><strong>هالة:فعلا مكنتش هاجي بس لقيت نفسي جاية لوحدي وبعدين عمار سافر وكان بيسلم عليا قبل ما يمشي</strong></p><p><strong>شيرين:وفكرتي ولا لسه</strong></p><p><strong>هالة:اقولك حاجة وهتصدقيني</strong></p><p><strong>شيرين:خير احكيلي</strong></p><p><strong>هالة:لما جالي البيت علشان يسلم عليا انا اتعاملت بطريقة ناشفة وهو كمان كان بيعاملني بطريقة رخمة انا مش فاهمة بجد هو انا بحبه ولا لا</strong></p><p><strong>شيرين:ما قولتلك مش بتحبيه وبعدين هتسبيني كده قاعدة لابسة لانجيري يجنن علشان اعجبك وهتفضلي تكلميني عن عمار يلا ندخل الاوضة</strong></p><p><strong>انت مش شايفه القشطه.. كل الجمال ده.. العوود ده.. وبدات شيرين تحسس علي كتاف هالة ونزلت على ضهرها.. وكملت انت مش حاسه بقيمتك بس بصي علي بزازك و لفت ايديها وحسست علي بزاز هالة لانها كانت قلعتها ملط خلاص.. وهالة مولعة وحاسة ان شيرين بتسخن اكتر...شيرين بلاش كده انا مش عايزة العلاقة دي فوقي لنفسك وابعدي عني خلاص كفاية، بس شيرين مش ساكتة وماسكة هالة وفجاه رزعت هالة بعبوص ف خرم طيزها وهي بتقولها ولا الطييز الجامده دي.. هالة في ايه ياشرين مالك انتي سخنتي ولا ايه قالتلي بصراحه ااه انا بحب جسمك يا هالة من بدري اوي وعايزة اكلك</strong></p><p><strong>قولتلها يخربيتك القميص بتاعك يجنن اللي انت لابسه ده مجنني انا مفيش راجل لمسني ومش قادره يا شيرين حرام عليكي كفاية ابعدي.. قالتلي هشششش انا بحبك ولقيتها بتبوسني في رقبتي.. وبتكمل بوس ف شفايفي..</strong></p><p><strong>هالة:شرين.. احنا مينفعش يحصل بينا كده هي كانت مرة زمان وخلصنا اااااااه وهي تطنش كلامي وتكمل انا مكنتش قادره حاسه بغليان في كسي وقلبي بيدق بسرعه</strong></p><p><strong>شيرين: سيبك بقي من اي حاجة وركزي معايا خلينا ناخد راحتنا وبصراحه لسه بتكمل كلامها راحت رامياني ع السرير وناطه فوقيا وبتقولي انا مش هسيبك غير لما اكفيكي وامتعك وابسطك ع الاخر وراحت نازله عليا بوس وتقطيع في شفايفي وهرس في بزازي ولقيتها راحت مقلعاني ومنزلة حمالات القميص بتاعي راحت بزازي منطوره ومتحرره كل فرده في ناحيه لقيتها بتطلع صوت من بوقها مفهمتوش بس حسيت المنظر سخنها اكتر وراحت نازله بلسانها علي حلمات بزازي وكلت فيهم وعماله تلحس وتلعب بلسانها فيهم وانا مش فالدنيا اصلا مغمضه عيني ونسيت اني مش عايزة كده وبحب عمار ايوة انا بحب عمار بس ليه سايبة نفسي لشيرين اللي بتأكل في جسمي وبتهري في بزازي. وبستمتع وحاسه برعشه مع لذه غريبه بس جميله اووي مفوقتش وفتحت عيني غير لما حسيت بايد شيرين تحت القميص بتاعي بتلعب ف كسي</strong></p><p><strong>هالة: شيرين بتعملي ايييه</strong></p><p><strong>شيرين: احيه يا هالة ده كسك كله مايه وغرقاان.. اوعي كده وراحت مقلعاني القميص كله ونزلت الاندر مره واحده ونازله ع كسي بلسانها.. يا دوب لمست كسي بلسانها روحت جايبه شهوتي تاني</strong></p><p><strong>شيرين: اووووف ده ايه الحلاوه دي كلها يا هالة كسك جامد فشخ وردي غامق اوي وباين بين فلقتين طيزك وايه العسل ده كله بتقولي كده وراحت نازله ع كسي مكمله لحس في زنبوري وشفرات كسي انا مستحملتش من الغليان روحت قايمه عليها بيساها جامد كاني باكلها وقولتلها كده غلط يا شيرين بس تعبتيني.. وروحت مقلعاها القميص اللي عليها ده وكان قلعه سهل اوي الصراحه مسكت بزازها فعصتهم بايديا وانا حاسه بهيجان مش طبيعي.. قالتلي هالة انا مش قادره ريحيني.. نزلت على كسها كان اغمق من كسي بس حاجه مستويه كده مع هيجاني وانا بلحس في كسهاا روحت فاركة كسها كله مره واحده وفضلت العب في كسها والحسه جامد وهي جابت اخرها خلاص.. راحت مصوته.. قولتلها يخربيتك هتفضحينا.. لقيتها بتقولي متخافيش وراحت قلبتني وقالتلي طيب تعالي وراحت حاطها ايدها ع كسي وفضلت تدعك فيه وهوب راحت مدياني بعبوص في طيزي وفضلت تنيكني ب صباعها..طيزط ضيقة اوي يا هالة بس حلوة اوي ياما نفسي افتح كسك ده</strong></p><p><strong>هالة:لا طبعا بلاش جنان العب فيه من برة، ااااااه تجنني يا شيرين ولعبط يجنن ويسخن اوي وبعدين راحت مدخله رجلها ف رجليا عكس عكااس وبقينا بنتساحق ونخبط اكساسنا ف اكساس بعض ونحكهم واهاات لدرجه اني خوفت صوتي يطلع ونتفضح فضلنا كده لحد مالقيتها بتقولي هجيبهم يا هالة قولتلها وانا كمان قربت انزل.. كملي لسه بخلص الكلمه لقيتها راحت جيباهم ومن منظرها وانا في هيجاني ده روحت منزله عسلي انا كمان.. ومددنا ع السرير ف حضن بعض..</strong></p><p><strong>شيرين: شكرا يا هالة يا قلبي مش عارفة من غيرك كنت هعمل ايه</strong></p><p><strong>هالة: اسكتي خالص انت مجنونة بجد انا مكنتش حابة نعمل كده تاني بس ضعفت بسببك</strong></p><p><strong>شيرين: انسي بقي انت مش اتمتعي واتبسطي</strong></p><p><strong>هالة: انسي ايه، انسي اني بحب واحد ونفسي اكون معاه ياشيخة انت شيطانة ابعدي انا هقوم اغور من هنا بقي حلم من احلامك.</strong></p><p><strong>شيرين: انا بحب جسمك اوي وبعدين تغوري فين استني هنا يا هالة يا هالة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة كانت لبست في اقل من دقائق وخرجت جريت على برة ومشيت وهي ندمانة ندم العمر انها عملت كده وسمحت لواحدة زي شيرين تستدرج رجليها وتلعب في عقلها انها مش بتحب عمار وانها سحاقية وهتفضل سحاقية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في شقة شيرين بعد ما هالة نزلت واتأكدت انها مشيت قامت وقفت تسجيل الفيديو اللي كان بيتسجل في اوضة نومها</strong></p><p><strong>شيرين:حلو اوي كده انا هعرفك يا هالة مين هي شيرين اصبري عليا مش هسيبك تتهني بيه</strong></p><p><strong>خرجت شيرين تليفونها وبعتت رسالة لحد وكانت بتقول فيها .... كل حاجة تمام زي ما كنا مخططين والفيديو بقي معايا محتاج شوية تعديلات ويبقي جاهز يتبعت للعراف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في مكان هبوط الطائرات في انجلترا</strong></p><p><strong>الطيار:وصلتم بالسلامة يا عراف</strong></p><p><strong>انا:شكرا ليك يلا يا جماعة</strong></p><p><strong>خرجت من باب الطيارة ولسه هحط رجلي والحراسة وكله حوالين الطيارة ولقيت ضرب النار اتفتح حواليا</strong></p><p><strong>انا:محدش يخرج افضلوا جوا</strong></p><p><strong>صخر:امنوا العراف الكل يأمن العراف</strong></p><p><strong>وبعد ثواني من الضرب والرصاص اللي من كل حتة</strong></p><p><strong>إيلا:حد يلحقنا اسعاااااااااف بسرعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يتبع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء التاسع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>إيلا:اسعاااااف بسرعة</strong></p><p><strong>فضل الضرب والرصاص شغال شوية لحد ما قدرت الحراسة بتاعتي تخلص عليهم كلهم</strong></p><p><strong>انا:عامر فوق يا عامر اصحي يا صاحبي اوعي تسيبني يا عامر</strong></p><p><strong>إيلا:عامر ركز معنا الاسعاف جاية اهدي متكلمش</strong></p><p><strong>عامر بصوت ضعيف:المهم انك بخير يا صاحبي وانا فداك بس وصيتي ليك خلى بالك من مراتي وعيالي</strong></p><p><strong>انا:متقولش كده انت هتقوم بالسلامة وتبقي كويس عامر متخبش عن الوعي ركز معايا عاااامر</strong></p><p><strong>صخر:عمار، البقية في حياتك عامر قطع النفس شد حيلك</strong></p><p><strong>انا:صخر اعرفلي مين عمل كده بسرعة</strong></p><p><strong>أسيل بتجري من الطيارة عليا:عمار انت كويس يا حبيبي رد عليا ايه الدم ده وبتصرخ</strong></p><p><strong>انا:اهدي اهدي انا كويس ششش اهدي خالص صخر</strong></p><p><strong>صخر:اوامرك</strong></p><p><strong>انا:خد العيلة على البيت فورا وخد حراسة معاك وانا هطلع ورا الاسعاف علشان الجثة</strong></p><p><strong>صخر:معلش يا عمار بس انت خد العيلة وارجع البيت وانا والفريق هنخلص اجراءات عامر</strong></p><p><strong>إيلا وهي بتعيط:عمار صخر عنده حق وخصوصا الشرطة هتسأل وهتفتح تحقيق ومش هتخلص هناك خد العيلة وامشي انت واحنا هنخلص بسرعة ونبلغك</strong></p><p><strong>انا:خلى بالك منه يا صخر وخليهم يحافظوا عليه لحد ما نرجع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ركبت العربية والعيلة معايا وكلهم اعصابهم سايبة وخايفين وانا مش مصدق ان عامر وقف قدامي فجأة وهي الرصاصة المفروض تيجي فيا انا</strong></p><p><strong>نهي:انت كويس يا حبيبي فيك حاجة</strong></p><p><strong>انا:بخير يا حبيبتي بخير متقلقيش</strong></p><p><strong>ماسأل:خوفنا عليك اوي انت مكنتش لابس واقي رصاص</strong></p><p><strong>انا:لا ملبستش ومكنش معايا سلاحي كمان</strong></p><p><strong>نبيلة:مين عمل فيك كده، واللي حصل ده قصده بيه ترحيب ولا انه ناوي على موتك</strong></p><p><strong>انا:انت مبتكلميش ليه يا ايفسون</strong></p><p><strong>ايفسون:مفيش حاجة، مصدومة شوية بس</strong></p><p><strong>انا:يمكن بس براحتك... اقفلوا الحوار علشان وبصيت على أسيل وهي في حضني وهما فهموا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قناة اخبارية مصرية</strong></p><p><strong>أعلنت قنوات الامن الانجليزية منذ قليل بخبر قدوم رجل الاعمال المصري عمار العراف وعند خروجه من الطائرة الخاصة به قامت مجموعة مجهولة الهوية بضرب النيران عليه وهنبلغكم بالتطويرات بعد قليل</strong></p><p><strong>سلوي:احيه عمار ومسكت تليفونها تتصل بهالة وفضلت وراها لحد ما ردت</strong></p><p><strong>هالة بعياط:نعم يا ماما</strong></p><p><strong>سلوي:انت بتعيطي ليه</strong></p><p><strong>هالة:مفيش مخنوقة شوية وقاعدة على النيل في حاجة</strong></p><p><strong>سلوي:مفيش تعالى البيت بسرعة علشان عوزاكي في حاجة</strong></p><p><strong>هالة:ماشي جاية سلام</strong></p><p><strong>بعد نصف ساعة وصلت هالة البيت وهي في حالة نفسية وحشة</strong></p><p><strong>هالة:خير يا ماما في ايه</strong></p><p><strong>سلوي:انت اللي مالك معيطة ليه كده وعيونك محمرة ومتبهدلة وميكاجك بايظ</strong></p><p><strong>هالة واتفتحت في العياط:عملت غلطة كبيرة اوي وندمانة اوي</strong></p><p><strong>سلوي:في ايه قلقتيني يا حبيبتي تعالى في حضني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة دخلت في حضن مامتها واطمنت وحكيت ليها كل حاجة وعن اللي حصل عند شيرين</strong></p><p><strong>سلوي:ششش طيب اهدي وبعدين نكلم بس انت غلطتي</strong></p><p><strong>هالة:عارفة اني غلط وندمانة بس بجد هي لعبت في دماغي بطريقة وحشة اوي وصدقت كلامها لدرجة اني عاملته وحش قبل ما يسافر</strong></p><p><strong>سلوي:هالة هو حصل حاجة بس امسكي اعصابك لو سمحتي</strong></p><p><strong>هالة قامت من حضنها:في ايه يا ماما عمار كويس ولا في حاجة</strong></p><p><strong>سلوي:اعلنوا في التلفزيون من شوية ان عمار اضرب عليه نار بس مقالوش اي تفاصيل لسه</strong></p><p><strong>هالة:نعم بتقولي ايه لازم اكلمه</strong></p><p><strong>وفضلت هالة تتصل برقم عمار المصري بس طبعا مبيجمعش ولا بيديها اي حاجة</strong></p><p><strong>سلوي:اهدي طيب أكيد هو كويس مادام الاخبار مجبتش سيرة اهدي</strong></p><p><strong>هالة:ماما انا لازم اسافر لازم اطمن عليه بنفسي</strong></p><p><strong>سلوي:طيب اصبري هكلم واحدة صاحبتي تحجزلنا تذاكر على اقرب طيارة طالعة</strong></p><p><strong>مسكت سلوي التليفون واتصلت بميرڤت النجار (ايوة اخت نبيلة)</strong></p><p><strong>ميرڤت:عاملة ايه يا سلوي وحشاني</strong></p><p><strong>سلوي:وانت كمان عايزة خدمة منك يا ميرڤت معلش عوزاكي تحجزلي تذكرتين على اقرب طيارة رايحة لندن</strong></p><p><strong>ميرڤت:حاضر يا سلوي 5 دقائق وهقولك معاد الطيارة خليكي معايا</strong></p><p><strong>رجعت ميرڤت بعد ال5 دقائق وكملت المكالمة</strong></p><p><strong>سلوي:ايه الاخبار</strong></p><p><strong>ميرفت:بعد 3 ساعات في طيارة حجتزلك عليها هو في حاجة ولا ايه</strong></p><p><strong>سلوي:هالة لما عرفت خبر عمار العراف مش قادرة تقعد وعايزة تسافر</strong></p><p><strong>ميرڤت:ايه ده انتوا تعرفوا عمار ده يبقي نسيبي اختي نبيلة تبقي حماته</strong></p><p><strong>سلوي:صدفة حلوة لو عرفتي خبر ولا حاجة طمنيني طيب</strong></p><p><strong>هالة:ها قالتلك ايه حجزتي</strong></p><p><strong>سلوي:ايوة بعد 3 ساعات من دلوقتي</strong></p><p><strong>هالة:هطلع احضر شنطتي واخد شاور وانت اجهزي</strong></p><p><strong>سلوي:استني هنا، انت لازم تحكي لعمار على كل حاجة وتسبيه هو يختار لاني مش مرتاحة للموضوع ده وحاسة البنت دي هتأذيكي</strong></p><p><strong>هالة:اقوله ايه اقوله اني خونتك ونمت مع واحدة وانا عملتها كمان زمان ومحافظتش على جسمي ليك ولعبت في دماغي ولا اكني صغيرة</strong></p><p><strong>سلوي:ايوة تقوليله وانت عارفة انه يستاهل منك الحقيقة مش الخيانة وخليكي قوية واياً كانت ردة فعله لازم يعرف يا هالة والا انا هقوله</strong></p><p><strong>هالة:حاضر يا ماما حاضر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في فيلا نديم السيوفي</strong></p><p><strong>سمعوا الاخبار وعرفوا اللي حصل هناك في انجلترا</strong></p><p><strong>داليا:احيه تفتكر عمار كويس ولا حصلوا حاجة والاخبار مخبية</strong></p><p><strong>نديم:معتقدش يكون اتصاب او توفي بعد الشر</strong></p><p><strong>خديجة نازلة من فوق:اللي سمعناه ده صح عمار اضرب عليه نار</strong></p><p><strong>نديم:اهدي هعمل اتصال وهطمن عليه اهدي متخافيش</strong></p><p><strong>داليا:هتكلم مين</strong></p><p><strong>نديم بيتصل على صاحبه في انجلترا:ازيك يا صديقي كنت عايزك في موضوع</strong></p><p><strong>صديق نديم:خير اتفضل</strong></p><p><strong>نديم:عايز اعرف تفاصيل خبر عمار العراف وتبلغني ضروري</strong></p><p><strong>صديق نديم:متقلقش يا نديم صاحبه اسمه عامر هو اللي اتوفي</strong></p><p><strong>نديم:شكرا ليك يا صديقي سلام</strong></p><p><strong>خديجة:ها طمني هو كويس صح</strong></p><p><strong>نديم:اه كويس عامر صاحبه اللي مات</strong></p><p><strong>داليا:طبيعي يحصل كل ده لان الاجتماع بعد بكرة بس مين من مصلحته يعمل فيه كده وخصوصا المفروض الكل خايف دلوقتي</strong></p><p><strong>نديم:معرفش يا داليا يارتني كت هحضر الاجتماع كنت هفهم شوية</strong></p><p><strong>خديجة:احنا في ايه ولا ايه عايزة اطمن على عمار اتصرف يا بابا</strong></p><p><strong>نديم:طيب اعملها ازاي ما اتصلت بالراجل اهو واطمنا</strong></p><p><strong>خديجة بغضب:معرفش معرفش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في مكان جديد داخل لندن</strong></p><p><strong>مارك:رحبنا بالعراف يا باشا بس في رصاصة جت في صاحبه اسمه عامر ومات</strong></p><p><strong>الباشا:مش مشكلة كده كده لازم كان يحصل فيه كده</strong></p><p><strong>مارك:الخطوة الجاية ايه</strong></p><p><strong>الباشا:نظهر بقي للعراف ويعرف هو بيلعب مع مين</strong></p><p><strong>مارك:هو حالياً في البيت بتاعه في لندن بس عليه حراسة مشددة وصعب الاختراق</strong></p><p><strong>الباشا:لا خلاص مفيش ددمم دلوقتي سيبه يتهني بالكام يوم الي قاعد فيهم هنا</strong></p><p><strong>مارك:والدكتور بتاع اخته أسيل نجيبه ولا لا</strong></p><p><strong>الباشا:خلي الكارت ده لبعدين لما نشوف الايام الأول والظروف</strong></p><p><strong>مارك:تمام يا باشا انا برة مع الحراسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في مطعم جوا مصر</strong></p><p><strong>شيرين:معلش اتأخرت عقبال ما عملت تعديل للفيديو</strong></p><p><strong>اشرف المحمدي:ولا يهمك المهم ان الخطة نجحت</strong></p><p><strong>شيرين:طلعتي عيني لحد ما اقنعتها وجت بس الموضوع انتهي برخامة وقلقانة</strong></p><p><strong>اشرف:متقلقيش مش هتلحق تعمل حاجة لاني هبعت الفيديو للعراف فورا</strong></p><p><strong>شيرين:طيب فين باقي فلوسي وحقي</strong></p><p><strong>اشرف:امسكي شيك اهو، بس عايزك تختفي بقي لمدة كام يوم متروحيش الشركة خالص</strong></p><p><strong>شيرين:يا خسارة كان نفسي اشوف ردة فعلها قدام حبيب القلب</strong></p><p><strong>اشرف:سيبك كل حاجة هتيجي لحد عندنا هو مش عمل عليا راجل وبهدلني بسببها انا بقي بنتقم منها</strong></p><p><strong>مسك اشرف الفلاشة اللي عليها فيديو هالة وهي عريانة وبتعمل سحاق مع شيرين وكان وش شيرين باين وكل حاجة ونقله على الكمبيوتر وفتح الواتساب بتاعه وبعته للرقم بتاعي اللي بيشتغل مصري ودولي</strong></p><p><strong>شيرين:ايه بعت الفيديو</strong></p><p><strong>اشرف:بيترفع خلاص اهو وابقي سلميلي على حبيب القلب</strong></p><p><strong>شيرين:انا خايفة من العراف</strong></p><p><strong>اشرف:متقلقيش اليومين دول مشغول عننا ولحد ما يرجع هتكون هالة اصلا خايفة ومختفية، بس كده الفيديو وصل يلا اشوفك بعدين سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في فيلا العراف لندن</strong></p><p><strong>وصلت الفيلا وكانت الحراسة عليها كتير وزيادة كمان يعني امان الامان</strong></p><p><strong>أسيل:حتى هنا كمان في حراسة انا تعبتلك يا حبيبي</strong></p><p><strong>انا:انا بعمل كده علشانكم مش علشاني</strong></p><p><strong>نهي:يخليك لينا ومنحرمش منك</strong></p><p><strong>نبيلة:الفيلا حلوة اوي</strong></p><p><strong>ماسأل:اه فعلا الفيلا جميلة</strong></p><p><strong>انا:طيب يلا ادخلوا وانا هاجي وراءكم</strong></p><p><strong>كلهم دخلوا ماعدا ماسأل</strong></p><p><strong>ماسأل:ايفسون مالها من اول ما خرجنا مفتحتش بوقها ولا بكلمك</strong></p><p><strong>انا:قالبة عليا علشان سيبتها (وحكيت لماسأل كل حاجة)</strong></p><p><strong>ماسأل:زبرك بقي بيعمل حاجات من ورايا كتير اتلم شوية وابقي عرفني</strong></p><p><strong>انا:حاضر ههههه المهم اصالحها ولا اطنشها</strong></p><p><strong>ماسأل:لا طبعا لازم تصالحها، وقربت مني ماسأل جامد وهمست في ودني....زي ما صالحت نبيلة في الفندق عجبتك</strong></p><p><strong>انا:عجبتني اوي بس انت مفيش منك اتنين</strong></p><p><strong>ماسأل:عارفة انك بتعشقني بس انا سايبك براحتك علشان عارفة اني الاساس عندك</strong></p><p><strong>انا:احساس بعشقك قليل عليكي وكمان انت حلوة اوي النهاردة ليه كده</strong></p><p><strong>ماسأل:بس اتلم احنا وسط الحراسة وكمان اي حد يشوفنا، المهم لازم تصالح ايفسون النهاردة ودلعها يا عمار لانها بتحبك من قبل ما تعرف انك ابنها حتى بتعشقك حرفيا</strong></p><p><strong>انا:ازاي بتعشقني وهي مكنتش تعرفني</strong></p><p><strong>ماسأل:هقولك لان ايفسون كانت بتراقبك معايا طول السنين اللي فاتت وهي اللي اختارتك ليا زوج وحبيب وخلتني احبك واكتشفت انها بتحبك هي كمان</strong></p><p><strong>انا:طب بقولك ايه تعرفي تعرفيلي هي مالها بظبط او حصلها ايه قبل ما اقعد معاها</strong></p><p><strong>ماسأل:هحاول حاضر بس لما اطلع اوضتي تحب اسألها ولا اعرف بطريقتي</strong></p><p><strong>انا:اللي تشوفيه مناسب أكتر</strong></p><p><strong>ماسأل:طيب يلا ندخل</strong></p><p><strong>دخلنا جوا الفيلا وكان كل شخص طلع اختار الاوضة بتاعته وطلعت انا وماسأل ودخلنا الاوضة وكانت جمب اوضة أسيل وايفسون وباقي الاوض كانت في الدور الثاني فوق</strong></p><p><strong>ماسأل:عمار هي الاوض دي كاتمة للصوت ولا الصوت يخرج منها عالي</strong></p><p><strong>انا:اعتقد عازلة للصوت بس مش 100% اشمعنا</strong></p><p><strong>ماسأل:ايه رأيك تقوم تظبط ايفسون وتضرب على الحديد وهو سخن</strong></p><p><strong>انا:انت لو مكنتيش مراتي كنت قولت عليكي قوادة او صاحبة بيت دعارة هههههه</strong></p><p><strong>ماسأل:يا حبيبي مانت راجلنا ومن واجباتك تهتم بينا وتهتم بجسمنا وبعدين كلنا بنهيج عليك ده حتى سيلين المتجوزة بتهيج عليك</strong></p><p><strong>انا:احا كمان سيلين ازاي ده</strong></p><p><strong>ماسال:شوفتها النهاردة في نظرة عينها وهي بتسلم عليك اكنها بتقولك عايزة اتناك ههههه</strong></p><p><strong>انا:انت بقيتي خطر</strong></p><p><strong>قربت ماسأل ومسكت زبري:انا خدامة لحبيبي ده واعمله كل حاجة يحبها المهم يبقي مبسوط ويقدر عليا</strong></p><p><strong>انا:وحشتيني طيب تعالى وسيبك من ايفسون وبتاع</strong></p><p><strong>ماسأل:لا انا مش هينفع ههههههه لازم الحمل يثبت واخلفلك بيبس شبهك، روح لايفسون قوم يلا ادخل احميك واجهزك للعروسة عايزك تفشخها تخليها تجيب ددمم تاني من كسها هههه</strong></p><p><strong>انا:طيب يلا بينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في اوضة أسيل (في لندن)</strong></p><p><strong>يا ترى عمار هيبصلي ويحبني ولا هفضل تعبانة ومتعذبة كده</strong></p><p><strong>ما انا لازم اوصل لعمار قبل العملية افرض موت ومخرجتش منها يبقي حتى محققتش حلمي اني اتناك من عمار حبيبي</strong></p><p><strong>بس ازاي هوصل لزبر عمار وهو داخل في كسي وبيفتحني اححححح انا هجت عليه</strong></p><p><strong>أسيل دخلت ايدها من تحت قميص النوم وبدأت تفرك وتلعب في كسها وهي بتتخيل عمار</strong></p><p><strong>اااااااه يا حبيبي ااااااه كسي تعبان من غيرك اااااه يا عمار عايزك اوي وحشني اوي يا حبيبي ااااااااه كسي ااااااااه مش قادرة هجيب هجيب يا عمار هجيب على زبرك ااااااااااه ونطرت أسيل نافورة عسل على السرير</strong></p><p><strong>اوووف انا تعبانة اوي وهو مش حاسس بيا انا بحبه اكنه جوزي وعايزة اتجوزه هو</strong></p><p><strong>مسكت أسيل تليفونها واتصلت على سيلين</strong></p><p><strong>سيلين:ايه الاخبار يا حبيبتي وصلتوا انتوا كويسين</strong></p><p><strong>أسيل:اه كويسين بس انا لا</strong></p><p><strong>سيلين:في ايه مالك</strong></p><p><strong>أسيل:عمار برضو بعيد عني</strong></p><p><strong>سيلين:يا حبيبتي طبيعي لان احساسك وتفكيرك عكس العادي اصبري شوية</strong></p><p><strong>أسيل:تعبت يا سيلين أصبر اكتر من كده ايه خايفة ادخل العملية ومخرجش واكون محققتش حلمي معاه</strong></p><p><strong>سيلين:اهدي ومتقوليش كده</strong></p><p><strong>أسيل:اصبري هوريكي حاجة، صورت أسيل صورة ليها وهي نايمة وعريانة من تحت والسرير غرقان وبعتتها لسيلين</strong></p><p><strong>سيلين:احا انت تعبانة اوي كده ايه اللي غرق الملاية كده</strong></p><p><strong>أسيل:اااه تعباانة اوي وحياتك دي من مرة ومكملتش 3 دقائق</strong></p><p><strong>سيلين:يا حبيبتي، الحال من بعضه ياختي حظنا كده</strong></p><p><strong>أسيل:اي ده انت ليه بتقولي كده انت مش مجوزة يابنتي مكملتيش 3 شهور في ايه</strong></p><p><strong>سيلين:بلا وكسة اسكتي، بيقرب مني وبيجبهم وينام هههههه</strong></p><p><strong>أسيل:بتكلمي جد مع ان رامي يعني ميبنش عليه كده خالص</strong></p><p><strong>سيلين:مش بالمظهر يا حبيبتي هههههه انا بفكر أطلق اصلا</strong></p><p><strong>أسيل:ركزت شوية، سيلين انت اتفتحي ولا معرفش</strong></p><p><strong>سيلين:بعدين احكيلك يلا سلام وطمنيني عليكي</strong></p><p><strong>قامت أسيل تأخد شاور وفضلت تريح نفسها تحت المياة وهي متخيلة عمار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في أوضة نهي (في لندن)</strong></p><p><strong>نهي مكنتش لوحدها كانت نبيلة معاها</strong></p><p><strong>نبيلة:نهي عمار اخر مرة لمسك امتي</strong></p><p><strong>نهي:ليه يا سافلة عايزة تعرفي اذا حبيب القلب هيهتم بيكي ولا لا</strong></p><p><strong>نبيلة:احمم انا مفضوحة اوي كده</strong></p><p><strong>نهي:اه يا قلبي مفضوحة اوي كده</strong></p><p><strong>نبيلة:بصراحة متعني اوي واتبسط اوي ورجعني 20 سنة لوراء</strong></p><p><strong>نهي:لدرجادي عجبك زبر ابني اللي نازل من كسي وبينيك كسي</strong></p><p><strong>نبيلة:اوي يا نهي كسك ده يسلملي انه خلف دكر زيه احا على زبره وهو واقف بيجنني</strong></p><p><strong>نهي:احح اتلمي طيب لاني بدأت أسخن</strong></p><p><strong>نبيلة:طيب قوليلي اخر مرة كانت امتي</strong></p><p><strong>نهي:هحكيلك بس سر</strong></p><p><strong>نبيلة:انت عبيطة هقول لمين يعني</strong></p><p><strong>نهي:اخر مرة يوم اللي أسيل تعبت فيه</strong></p><p><strong>نبيلة:ازاي حصلت ازاي ده كنا في البيت</strong></p><p><strong>نهي:اه في البيت الليلة دي عمار وماسأل كانوا سوا وماسأل بعد ما ناكها وقعد معاها واتبسطت منه تعبت اوي وكسها ورم وأحمر فقالتله تعال وقامت شديته من زبره وهو عريان ودخلت عليا الاوضة</strong></p><p><strong>نبيلة:احا هي ماسأل تعرف ان عمار بينيكك</strong></p><p><strong>نهي:اه تعرف وكمان أكيد عرفت انه ناكك</strong></p><p><strong>نبيلة:احمم طيب ازاي، هو اللي بيقولها</strong></p><p><strong>نهي:هي سمحة له بكل حاجة المهم يكون مبسوط</strong></p><p><strong>نبيلة:طيب ولميس كانت تعرف كل ده</strong></p><p><strong>نهي:على ما اعتقد لا محدش يعرف الا ماسأل وبس</strong></p><p><strong>نبيلة:المهم كملي وبعدين</strong></p><p><strong>نهي:مفيش طبعا انا اتخضيت وقولتلها في ايه وانتوا عريانين كده ليه راحت قربت مني وقلعتني وفضلت تبوس فيا وقالتلي جايين نريحك وتريحني زبر عمار التعبان واللي هايج ده ونزلت لحست كسي ودخلت زبر عمار بايدها في كسي وقعدت على بوقي الحس كسها وكانت الليلة جماعي بس باظت علينا لان أسيل قلقت ودخلت علينا</strong></p><p><strong>نبيلة:احا احا أسيل شافتكم ملط انتوا الثلاثة</strong></p><p><strong>نهي:اه وكانت عايزة تشاركنا بس عمار رفض وزعق فيها</strong></p><p><strong>نبيلة:احا يا نهي هو عمار هيقدر علينا كلنا</strong></p><p><strong>نهي:يقدر ونص ياختي انت مش جربتي بنفسك قدرتي تستحملي</strong></p><p><strong>نبيلة:عارفة نفسي في ايه</strong></p><p><strong>نهي:اوعي يكون اللي في بالي وبفكر فيه</strong></p><p><strong>نبيلة:ايه هو اللي في بالك طيب</strong></p><p><strong>نهي:عايزة نجتمع على سرير واحد</strong></p><p><strong>نبيلة:وانا كمان اوي عايزة اتناك وانا نايمة بوشي على كسك وبلحس فيه واتناك من زبر ابنك</strong></p><p><strong>نهي:احححح هيجتني اسكتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الكل خلص رغي وتعب ومحدش خرج من اوضته والدنيا بقيت ليل</strong></p><p><strong>ماسأل:مش يلا يا بطل ولا ايه</strong></p><p><strong>انا:يلا ايه</strong></p><p><strong>ماسأل:متستعبطيش، قوم يلا روحلها</strong></p><p><strong>انا:لا مش عايز</strong></p><p><strong>ماسأل:مش عايز ليه</strong></p><p><strong>انا:كده مش عجباني</strong></p><p><strong>ماسأل:احا عليا انا برضو امال زبرك ده واقف ليه هااا ومسكت زبري جامد</strong></p><p><strong>انا:اااه يا لبوة ما تيجي انت</strong></p><p><strong>ماسأل:لا مينفعش الحمل لازم يثبت يا عمار وانت اخر مرة كنت جامد اوي عليا وعلى الحال ده الحمل مش هيثبت</strong></p><p><strong>انا:حاضر لما اشوف اخرتها معاكي ومع افكارك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قمت وسيبت ايفسون وخرجت وانا لابس شورت على اللحم وتيشيرت ودخلت اوضة ايفسون من غير ما اخبط ولا حاجة</strong></p><p><strong>ايفسون:في ايه جاي ليه</strong></p><p><strong>انا:انت صاحية كل ده ليه منمتيش ليه</strong></p><p><strong>ايفسون:انا حرة انام وقت ما احب اطلع برة وسيبني</strong></p><p><strong>انا:انت ليه زعلانة مني</strong></p><p><strong>ايفسون لاحظت منظر زبري متحدد في الشورت وبقيت مركزة معاه ومبتردش عليا</strong></p><p><strong>انا:ايفسون بقولك زعلانة ليه</strong></p><p><strong>ايفسون:احمم اخرج وسيبني</strong></p><p><strong>قربت منها وقعدت جمبها على السرير وكانت ايفسون لبسة بيبي دول قصير وأندر اسود فتلة وبزازها باينة وبارزة من البيبي دول وايفسون اصلا في جمال ماسأل واشد كمان</strong></p><p><strong>انا:القمر ده هيفضل زعلان مني وبسوتها على خدها</strong></p><p><strong>ايفسون:مش زعلانة اخرج</strong></p><p><strong>قربت اكتر منها ومسكت ايدها وحطيتها على زبري</strong></p><p><strong>انا:عايزة ده يا حبيبتي واهو تحت امرك قومي اعملي اللي نفسك فيه</strong></p><p><strong>ايفسون نفسها بيعلئ:قوم اخرج لو سمحت واوعي ايدك</strong></p><p><strong>انا:تؤتؤ تعالى هنا وبوستها من شفايفها ومسكت بزازها</strong></p><p><strong>انت جامدة اوي يا ماما جامدة اوي يا حبيبتي انت عوزاني اوي كده</strong></p><p><strong>ايفسون:اااااه حرام عليك سيبني مش هثق فيك تاني هتفصلني امتي وتقوم</strong></p><p><strong>انا:ببوسها اكتر من شفايفها وبقرص حلمتها الواقفة، مش هسيبك اتمتعي مع ابنك</strong></p><p><strong>ايفسون:اااااااه كنت ناوية انتقم منك اااااااه بزازي عاوزك اقطعلي القميص انا بحب العنف متعني يا دكر</strong></p><p><strong>انا:تعالى يا لبوة وضربتها على بزازها وقطعت القميص من عليها ومسكت بزازها نزلت عليهم عض وتفعبص وبشد حلماتها ببوقي</strong></p><p><strong>ايفسون:ااااااه مش قادرة يا حبيبي انت حلو اوي وزبرك كبير يخربيتك اقلع الشورت خليني امسكه</strong></p><p><strong>انا:قلعيني انت يا لبوة زبري</strong></p><p><strong>مسكت ايفسون ايدي ورجعتني لوراء ونمت انا وهي طلعت فوقي وقلعتني التيشيرت وفضلت تبوس في صدري....اااااه بحبك يا عمار انت جوزي مش ابني اااااه اجوزني يا حبيبي وخليني مراتك اااااااه مش قادرة اقاومك</strong></p><p><strong>انا:بحبك اكتر يا حياتي انت هايجة اوي كده</strong></p><p><strong>ايفسون:اوي يا حبيبي سيبني بقي اقلعك الشورت ونزلت بايدها وسنانها تقلعني الشورت واتنطر قدامها زبري الهايج الواقف</strong></p><p><strong>ايفسون:اححححح عمار ده كبير اوي يخربيتك ده قد دراعي هيفشخني لو دخل فيا</strong></p><p><strong>انا:سبيه يفشخك</strong></p><p><strong>بدأت ايفسون من غير اي مقدمات تحط زبري في بوقها وتمصه براحة وتأكل رأسه</strong></p><p><strong>انا:ااااااه انت محترفة اوي</strong></p><p><strong>ايفسون:اااااه عمري في حياتي ما مصيت لابوك بس اتعلمت علشانك انا بحبك يا غبي انت انا هسلملك نفسي بس اوعدني اكون الاساسية عندك</strong></p><p><strong>انا:اوعدك يا لبوتي مبسوطة</strong></p><p><strong>ايفسون:اخخخ اغغغغ صوتها مش طالع من كتر المص....اه مبسوطة سيبني بقي اتمتع بالزبر ده</strong></p><p><strong>فصلت ايفسوت تمص وتلحس في زيري بتاع ربع ساعة وانا مستمتع فشخ وهي فس الوضعية دي لحد ما هي نطقت</strong></p><p><strong>ايفسون:عمار نفسي فيك ممكن</strong></p><p><strong>انا:عايزة ايه قوليلي</strong></p><p><strong>ايفسون نامت على ضهرها وفتحتلي رجليها بس حبيت ارخم عليها</strong></p><p><strong>انا:مش فاهم عايزة ايه يا روحي قولي</strong></p><p><strong>ايفسون:يا رخم متكسفنيش يلا بقي</strong></p><p><strong>انا:انطقي عايزة ايه</strong></p><p><strong>ايفسون:الحس كسي ااااااه ارتحت الحسووو بقي</strong></p><p><strong>انا:ده كسك اجمد من كس ماسأل اي الحلاوة دي</strong></p><p><strong>ايفسون:قولتلك انت بتاعي مجبش سيرة واحدة تانية وانت معايا بدل ما اقتلهم بجد</strong></p><p><strong>انا:خلاص اهدي، قربت لساني من كس ايفسون وبدأت الحس زنبورها اللي كان خارج وواقف اكنه زبر صغير وكان طعم زنبورها حلو اوي عكس طعم اي واحدة نمت معاها قبل كده</strong></p><p><strong>ايفسون:ااااااه تجنن يا حبيبي لحسك يجنن اااااااااه مش قادرة يا عمار اااااااه</strong></p><p><strong>وانا مستمر في لحس كس ايفسون وبهري في زنبورها وبأكل فيه جامد ونزلت بسناني على شفرات كسها ومسكت شفرتها اليمين وكانت مدلدلة وخدتها في بوقي وبشدها بسناني وبشفايفي وبحد احلى كس كلته او مصيته كان ايفسون وبعدها نهي</strong></p><p><strong>ايفسون:ااااااااه يا حبيبي اااااه يا دكري تعبانة اوي كمل لحس وأكل في كسي بس براحة سنانك مجنناني</strong></p><p><strong>فضلت ألحس وامص في كس ايفسون امي الجامدة وأكل فيها اكنها اخر وجبة هأكلها في حياتي وهي كل شوية تنطر وتخرج عسلها ايفسون بتخرج عسل بنافورة مش عسل عادي</strong></p><p><strong>ايفسون:ااااااه هجيب يا عمار تاني اااااااه تاني ايه دي تالت ولا رابع اااااأاه بجيب بجيب ااااااه احححححح نار في كسي</strong></p><p><strong>انا:اااه اهدي يا حبيبتي هتصحي البيت</strong></p><p><strong>ايفسون:كسمهم اللي يصحي يصحي انا متناكتك وعاوزك يلا دخل زبرك الكبير ده</strong></p><p><strong>انا:انت مجنونة اصبري عايز افرش زبري في كسك الأول</strong></p><p><strong>ايفسون:مش محتاج كفاية ابوس ايدك</strong></p><p><strong>انا:بس يا شرموطة زبري انا حر فيكي وبدأت امشي زبري بين شفرات كسها وكسها غرقان اوي ومزفلط وفضلت اطلع وانزل برأس زبري بين شفراتها</strong></p><p><strong>ايفسون:اااااااااااااه يا حبيبي كفاية ابوس ايدك كسي مستنيك ومستنياك مفاجأة يلا</strong></p><p><strong>انا:عايزة ايه يا لبوة قولي</strong></p><p><strong>ايفسون:عايزة بتاعك يلا بقي</strong></p><p><strong>انا:مش هدخله الا لما تقولي</strong></p><p><strong>ايفسون:اااااه يا عمار ايدك بتبعبص طيزي اااااه ركز في كسي الأول دخله دخل زبرك في كسي هي قالت الكلمة وانا ضغط بكل قوتي برأس زبري في كسها بس فعلا لقيت مفاجأة</strong></p><p><strong>انا:احا انت مقفولة يا روحي طب ازاي</strong></p><p><strong>ايفسون:دي مفاجأتي ليك يا حبيبي لانك جوزي وعايزة اتفتح منك شوفت يقي انا مستنياك بقالي قد ايه</strong></p><p><strong>انا:اححح انت جامدة اوي وهفتح كسك الحلو ده وبدات اضغط اكتر على كس ايفسون وهي صوتها يعلئ ومش هاممها حد</strong></p><p><strong>خدي في كسك يا ايفسون بنيكك بزبري.....ااااااه يا عمار براحة يا حبيبي في ددمم بينزل مني براحة انا ضيقة اوي من جوا وزبرك هيوسعني براحة</strong></p><p><strong>انا:بنيكك في كسك اهووو خدي رايح جاي في كسك</strong></p><p><strong>ايفسون:ااااااااه نيك كسي اااااه نيك امك يا عمار نيك الشرموطة مراتك اااااه نيك مراتك اللي فتحت كسها دلوقتي ااااااااه يا كسي ااااااه من زبرك وجعني اوي كمل يا حبيبي ارزع في كسي كمان ارزع اوي ااااااه اووووي ارزع ارزع ارزع ااااااه هجيب يا عمار هجيب</strong></p><p><strong>انا:هاتي يا لبوة و زبري جواكي هاتيهم يلا طخ على بزازك وبدات اضربها على بزازها براحة وهي تصوت وعمالة تجيب وكسها مش بيوقف ولا يهدي</strong></p><p><strong>فضلت انيك في ايفسون وقت كتير اوي معرفش قد ايه بس كان النهار بدأ يطلع وانا داخل ليها 12 منتصف الليل</strong></p><p><strong>كانت هي جابت كتير معرفش المرة الكام وانا جبت فيها مرتين وكنت لسه عايزها تاني بس هي تعبت</strong></p><p><strong>ايفسون:اااااه يا عمار كفاية نيك يا حبيبي ممكن تسيبني ارتاح ااااه يا حبيبي خمسة عليك انت بقالك 5 ساعات بتنيك فيا انا تعبت</strong></p><p><strong>انا:انت اللي جامدة اوي يا ايفسون وبتحتويني ومستحملة بس حاضر ماشي هوقف بس مش هخرج زبري من كسك تعالى نامي في حضني وانت كده</strong></p><p><strong>خدت ايفسون في حضني وكان زبري لسه واقف في كسها وعينينا غمضت ونمت وهي في حضني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يتبع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء العاشر والأخير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صحيت الصبح وكانت ايفسون نايمة لسه في حضني وطبعا الانتصاب الصباحي عامل شغل ولسه زبري جوا كسها وهي كمان فتحت عينها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:صباح الجمال يا حلوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:صباح النور يا قلب الحلوة، هو انا بحلم ولا انا فعلا في حضنك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:لا مش بتحلمي انت في حضني فعلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:تعرف كان نفسي اوي من زمان اكون بتاعتك انت من قبل حتى ما اعرف اي حاجة ولا اعرف انك ابني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:ازاي احكيلي يا حبيبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:كنت براقبك مع ماسأل قبل ما تعمل العهد أصلا وكنت معجبة بيك اوي بس طبعا القانون انك تجوز جِنية شابة من العيلة الملكية وانا كنت اكبر من ماسأل بكتير وبالنسبة لسني وقتها كنت عجوزة لكن دلوقتي انا شباب زيي زي باقي البنات وبحبك اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:وانا بحبك اوي ودليل على كلامي اني اتقبلت وجودك بسرعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:مش ندمان يعني انك في حضني دلوقتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:لا مش ندمان لان من واجباتي اني اهتم بيكي يا مراتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:اححح انا مراتك ايوة وبجد مش تمثيل انت فتحتني والسرير يشهد اهو هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:الا صحيح انت ازاي مقفولة ولا ده صناعي بقي ههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:لا يا سافل مش صناعي ولا حاجة انا لما رجعت بشرية طبيعي يرجع جسمي كامل وسليم من كل حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:وانت ليه قلبتي عليا امبارح انا كنت متلخبط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:اسكت علشان انا كنت ناوية ليك على نية وحشة اوي وانت لحقت نفسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:طيب ههههه وبخصوص باقي العيلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:هسألك سؤال وتجاوبني بصراحة ممكن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:اسألي يا روحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:نمت مع نبيلة امبارح صح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:اشمعنا بتقولي كده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:عمار ممكن متكبدش وتقولي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:الصراحة اه نمت معاها نبيلة كانت هتموت ويحصل الموضوع ده من وقت جوازي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:ماشي انا اه غيرانة عليك وهتجنن منهم بس فاهمة انك بتحافظ علينا بس خليني مميزة زي ما ماسأل مميزة عندك وبعتتك ليا هههههه وقامت ايفسون تدخل الحمام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:خدي هنا انت متفقة مع ماسأل على الليلة دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:الصراحة اه هههههه هحكيلك يا قلبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فلاش باااااااك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما ايفسون اتعصبت من حركة عمار ونزل وسابها ماسأل دخلت ليها تسألها على حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:ايفسون كنت عوزاكي.... اي ده انت بتعيطي ليه مين زعلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:مفيش يا ماسأل عايزة ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:مفيش ازاي مالك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:يرضيك اللي حصل ده وحكت ايفسون لماسأل على كل حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:متزعليش عمار اكيد متلخبط تحبي اساعدك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:ازاي وبعدين انت مش غيرانة انه بيلمس غيرك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:بالعكس بغير عليه من الهواء الطاير بس هو مخليني مميزة عنده ومش بيحرمني من حاجة وكمان الحمل دلوقتي بيتعبني ولازم يثبت يعني عمار لازم يوقف يلمسني شهرين على الاقل واكيد مش هيستحمل يبقي احنا أولة بيه بدل ما واحدة شرموطة من برة تلف عليه وتأخدوا مننا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:صح عندك حق بس انت عارفة اني بحبه اكنه حبيبي مش ابني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:خلاص سبيلي الحوار ده وهخليه ينيكك بكرة وعد مني اول ما نوصل انجلترا هينكك هناك ويبات في حضنك كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:لو حصل اللي بتقوليه ده هتكوني عملتي معايا حركة جدعة اوي وعيني ليكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:مش عايزة عينك عايزة كسك يرتاح وبس يا حبيبتي أسيبك بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجوع من الفلاش بااااااااك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:بس يا سيدي ده اللي حصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:ماشي يا ايفسون انت وهي انا هربيكم هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:ههههه طب تعال ناخد شاور سوا علشان كفاية عليهم كده تعويذة النوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:احا انت عملتي عليهم تعويذة نوم علشان كده كنتي بتصوتي براحتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:هيهيهيه ايوة يلا بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت انا وايفسون خدنا شاور سوا والموضوع مكنش شاور وبس عملت معاها واحد تاني قوي وعجبني وعجبها اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرجنا من جوا وهي مش قادرة تمشي ههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:يخربيتك كسي مش قادرة منه مش قادرة أقفل رجلي يا عمار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:سلامتك يا روحي شوية والورم والاحمرار هيخفوا حقك عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:ولا يهمك انا مبسوطة اوي وبعدين النهاردة صباحيتي يا جوزي يعني براحتك فيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:حقك عليا بس لازم انزل علشان ورايا شغل كتير النهاردة قبل اجتماع بليل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:ولا يهمك بس أعمل حسابك انت بقي عندك قوتي دلوقتي لانك شربت عسلي امبارح ولا انت مش حاسس بيها لسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:لا حاسس بيها يا حبيبتي بس لما اجيلك اخر النهار هنكلم وتفهميني اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:خلاص ماشي قوم اخرج يلا وانا هفك التعويذة وهستناك على الفطار تحت اتمني اعرف انزل وامشي هههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:يلا قومي واديتها بعبوص في طيزها وخرجت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرجت من اوضة ايفسون وانا معايا هدومي في ايدي وماشي عريان ودخلت الاوضة لقيت ماسأل صاحية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:صباحية مباركة يا عريس هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:ههههه طب اقولك ايه بجنانك ده بقي تتفقوا عليا يا ماسأل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:عايزة ابسطك وادلعك انت تشاور بس وانا اجبلك اي واحدة تحت زبرك المدلدل بين رجلك ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:انت لدرجادي بتحبيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:انا بعشقك وبهواك مش بحبك بس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:طبعا مش هسألك التعويذة مقصرتش فيكي ليه لاني عارف الاجابة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:بظبط كده لاني جِنية زيي زيها مثلا ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:تمام هلبس وانزلكم تحت يلا قومي نجهز يا روحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لبست هدومي وكل حاجة تمام وخدت ماسأل ونزلت لقيت كلهم قاعدي على الفطار مستنين نزولي (الكلام ده بعد ساعة من دخولي الاوضة)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:صباح الخير عاملين ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الكل:بخير يا حبيبي وانت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:بخير، معلش النهاردة عندي مشاوير كتيرة ومهمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>أسيل:امال هنروح المستشفي امتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:متقلقيش هنروح لما ارجعلك تاني على اخر النهار او هبعتلك سخر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نبيلة:عمار كنا عايزين نخرج نتمشي شوية في البلد طيب ونعمل شوبينج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:حاضر بس بلاش خروج النهاردة يا نبيلة معلش لان النهاردة الاجتماع وانا قلقان عليكم فالافضل تستنوا في البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:كلامك صح يا حبيبي هنستني هنا وترجع لينا بالسلامة متتأخرش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:متقلقوش عليا قمت من على السفرة وبوست كل واحدة فيهم حتى نبيلة وخرجت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:صباح الخير يا عراف احنا جاهزين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:صباح النور، في كام راجل هنا يا صخر في حراسة البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:هنسيب هنا 30 شخص يا عراف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:وفي العربيات كام شخص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:احنا 4 عربيات كل عربية 4 اشخاص يعني 16 شخص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:كتير أربع عربيات يا صخر احنا هنتحرك ب3 عربيات وسيب باقي الرجالة هنا مع حراسة الفيلا وعايزهم مفتحين عينهم كويس اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:اوامرك تمام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:طمني خلصتوا اجراءات جثة عامر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:خلصت ياباشا بس لسه معرفناش مين عمل كده لان شخصيته غامضة ومجهولة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:تمام يا صخر بس انا مش هسيب حق عامر، ودلوقتي هنتحرك على الشركة عند ابراهيم العطار يلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>داخل فيلا العراف في انجلترا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:ممكن نقعد نكلم شوية مع بعض يا جماعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نهي:تمام يا ايفسون نقعد ونكلم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:تعالى يا أسيل معايا عوزاكي في حاجة لوحدنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>أسيل:ماشي يلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قامت أسيل مع ايفسون وطلعوا الاوضة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:الكلام اللي هنكلم فيه كلام كبار يا حبيبتي وانت لازم ترتاحي فيلا نامي شوية وعملت ايفسون تعويذة النوم على أسيل واخرت نفسها 5 دقائق ونزلت ليهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نهي:امال أسيل فين منزلتش ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:قالتلي انها تعبانة شوية وهتريح فوق تعالوا ندخل المكتب بقي ونكلم مع بعض شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل كانت فهمت ايفسون هتعمل ايه وهتكلم في ايه بس لازم تبين قدامهم انها متعرفش حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نهي:خير يا بنتي قلقتيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:بصوا بقي بلاش نلف وندور على بعض انا كنت في حضن عمار طول الليل وكان بينكني وفتحني كمان واتجوزتوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نهي:ايه انت بتقولي ايه ازاي تعملي كده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:زي مانت بتعملي كده يا نهي ولا مش من حقي اني اتمتع بابني وكمان حبيبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نهي اكسفت لان برضو مهما كان الكل يعرف بس محدش يعرف ان التاني عارف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:محدش يكسف من التاني احنا عيلة واحدة ودلوقتي احنا كلنا حريم العراف قصدي عمار العراف يعني كل واحدة فينا كسها مفتوح من نفس الزبر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نبيلة:احمم انا استأذن لانكم عيلة في بعض وانا مليش دعوة بالكلام ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:رايحة فين يا نبيلة عيب عليكي امال كنتي في الفندق مع عمار بتعملوا ايه بتلعبوا كوتشينة مانت اتناكتي من نفس الزبر اللي فتحني امبارح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نبيلة:احمم طيب يا ايفسون بس انا كان عندي ظرف ومقدرتش امسك نفسي انا اسفة يا ماسأل على الحركة دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:متعتذريش انا عارفة كل حاجة وانا كمان اللي خطط انه ينام مع ايفسون وجمع بيني وبين نهي يوم ما أسيل تعبت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احنا عيلة واحدة وكلنا دلوقتي مجوزين من عمار وبنحب عمار وكل واحدة فينا عند عمار ليها معزة خاصة بيها سوا بقي اجوز واحدة تانية او لا هنفضل كلنا برضو حريم عمار حد فيكم عنده اعتراض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:انا عن نفسي مش ناوية اسيب جوزي ولا اتنازل عن حبي ليه لو على جثتي حتى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:وانا كمان بحبه ومش هقدر استغني عنه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نهي:وانا كمان بحبه وبحب وجوده في حضني ومقدرش اعيش من غيره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نبيلة:بصراحة وانا كمان بحبه من اول يوم عرفته فيه وما صدقت يلمسني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:يبقي حلو اوي كده كلنا اتفقنا ومحدش فينا خبئ على التاني حاجة وهنفضل زي ما احنا عادي بس قدام باقي العيلة والغريب احنا اهله وبس وقدام عمار احنا مراتاته وشراميط زبره موافقين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الباقين:موافقين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:طيب وأسيل اللي هتموت عليه دي وهو رافض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:سبيه هو هيلمسها في الوقت المناسب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نهي:أسيل فعلا هتجنن عليه انا خايفة عليها اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:متقلقوش عليها، بس انا عايزة اقولكم حاجة بس لسه هي مش أكيدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:خير قولي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:واحنا عند سيلين وبنسلم عليها حسيت انها هتموت على عمار كسكس ونيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نهي:لا متهزريش ما سيلين متجوزة ليه هتفكر كده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:معرفش بس انا حسيت بكده وشوفته في عينها كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:الايام هتبين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نبيلة:اقولكم سر انا كمان طيب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الكل:قولي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نبيلة:نهال هتموت على عمار وكانت بتجسس عليه هو ولميس وهو بينيكها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:هههههه هي نسوان العيلة كلها هتموت على الراجل الدكر اللي فيها ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الكل:شكلها كده هههههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نهي:وسوزان كمان ههههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:احا كده الواد هيتشفط مننا اهدوا شوية ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نهي:هههههه كفاية رغي نسوان بقي وسيبوا القُراء تقرأ اللي بيحصل مع عمار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شركة العراف في انجلترا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عز:اقادر اساعد حضرتك ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:بلغ ابراهيم العطار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عز:مين حضرتك أصلا علشان ابلغ مستر ابراهيم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:اكلم عدل انت قدام العراف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عز بصوت قلق وخوف:انا اسف مكنتش اعرف حضرتك اتفضل يا فندم اتفضل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:مش تختار الناس اللي مشغلها معاك يا ابراهيم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابراهيم:نورت يا عراف حقك عليا ميعرفكش لسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عز:اسف يا عراف باشا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:اطلع برة وسيبنا لوحدنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عز بيكلم صخر:اتفضل معايا يا استاذ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:انت اهبل يابني اطلع برة بقولك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عز بغضب خرج وقفل الباب وراه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:ايه العبيط ده يمشي حالاً وتجيب واحد غيره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابراهيم:اوامرك حاضر بس روق انت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:ايه الاخبار واحكيلي كل حاجة حصلت من اول ما وصلت لحد دلوقتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابراهيم:انا بعتلك تقارير بكل حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:مش هعيد كلامي تاني انا سامعك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابراهيم:اسف اللي حصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فلاش بااااااااااك على لسان ابراهيم العطار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلت لندن واول ما نزلت من الطيارة كانت رجالتي وعز مستنيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عز:نورت يا صاحبي الشركة وكل حاجة جاهزة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابراهيم:بنورك يا عز اتحرك بينا على الشركة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلت الشركة وبعد ما قعدت على مكتبي لقيت الزيارة المتوقعة من سيلفيا وتشارلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تشارلي:انت بقي اللي قتلت ابويا بس متوقعش لان باين عليك شخص ضعيف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابراهيم:كلمة غلط كمان وهقتلك انت كمان مكانك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيلفيا:بص يا مستر ابراهيم انا واثقة انك ستارة للراجل الي مشغلك واكيد هو بعتك تحل محله لحد ما يفضي ويجي بنفسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابراهيم:تحبي اقتلك اي شخصا وقتي علشان تصدقي اني انا اللى قتلت مارتن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيلفيا:سيبك من كل ده انا مستنياك على العشاء بليل يلا يا تشارلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومشيت سيلفيا وانا شوفت اللي ورايا وتابعت الشغل ولقيت ان الشركة بتكسب زي ما كان مارتن عايش واكتر كمان وروحت زورت الاماكن اللي تابعة لينا ومن ضمنهم بيت الدعارة ولقيت كل حاجة تمام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وجيه وقت العشاء بليل وكان في بيت سيلفيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيلفيا:كنت واثقة انك هتيجي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابراهيم:لما واحدة حلوة زيك تطلب مني اجي لازم اجي أكيد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيلفيا:شكرا على المجاملة اتفضل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابراهيم:ها بقي عايزة توصلي لايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيلفيا:تعجبني وانت عارف انا عايزك ليه، ايه رأيك تبلغ الراجل بتاعك يسيبلي بيت الدعارة وفرع الشركة اللي في فرنسا واكون تحت امره وخدامته العمر كله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابراهيم:غريبة يعني هتبيعي تشارلي علشان تكوني تحت رجلي العمر كله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيلفيا:هعديهالك مع اني واثقة انه انت مجرد تمويه وستارة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابراهيم:هفكر وارد عليكي سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقابلتها كمان امبارح وطلبت مني انها تقعد معاك وتكلموا سوا وهي اللي بتمول تشارلي بكل حاجة وفاكرة اننا مش عارفين كده بس عايزة تستفيد من وراه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجوع من الفلاش بااااااااك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:حلو اوي اتصل بيها وحدد معاد بعد ساعة من دلوقتي ولما نشوف الأبلة دي عايزة ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:عراف في حاجة عايزك فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قمت مع صخر على جمب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:خير في ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:عرفت دلوقتي ان هالة المحمدي هنا وبتحاول توصلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:نعم بتعمل ايه هنا اصبر هفتح تليفوني من امبارح مقفول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فتحت تليفوني ولقيت رسائل كتير على الواتساب ومن هالة ومكالمات لس لفت انتباهي رسالة مكتوب ليا فيها مهمة جدا شوفها بدل ما تكون عبيط طول حياتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:خد ابراهيم واطلعوا برة يا صخر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:اوامرك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرج صخر ومعاه ابراهيم وانا قعدت اشوف الرسالة دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفتحتها ولقيتها فيديو هالة وشيرين السكرتيرة بتاعتها وهي هالة نايمة تحت منها وبتصوت ومبسوطة اوي وعمالة تقول انا مبسوطة اوي وبحبك وبحب لمستك لجسمي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:بتخونيني انا يا هالة لا وكمان مع واحدة ومتصورة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لقيت هالة بتتصل بيا وانا متعصب ولسه مخلص الفيديو بتاعها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:الو نعم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:اخيرا تليفونك جمع انت كويس طمني عليك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:انا بخير وكويس عرفت انك هنا هبعتلك صخر يجيبك انت لوحدك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:لا انا وماما مع بعض جيت اطمن عليك اول ما سمعت الخبر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:خلاص هبعتلك صخر يوديكي البيت ولما اخلص مشاويري هرجع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:مالك في ايه انت كويس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:ايوة كويس سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قفلت هالة مع عمار بس وهو قالب عليها وهي حست بكده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوي:ايه خير طمنيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:كويس بس طريقته متغيرة معايا وبيعاملني وحش اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوي:احيه ليكون عرف حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:هيعرف منين يعني هو انا قولتله لسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوي:لتكون شيرين مصوراكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:يا نهار اسود لو كلامك صح يا ماما يبقي عمار شاف الفيديو ومتغير معايا علشان كده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوي:مش قصدي اخوفك بس كل شئ وارد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:هتبقي مصيبة لو سمع من حد غيري الأول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوي:اهدي كده وعرفيني قالك ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:هيبعت صخر يأخدنا ويروحني البيت عندهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوي:خلاص يبقي معرفش حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في الشركة عند العراف انجلترا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابراهيم:خلاص يا عراف جاهزين نتحرك لو حابب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:هروح انا يا ابراهيم وانت كمل شغل الشركة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابراهيم:مش محتاجني يعني معاك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:لا انا تمام لوحدي يلا يا صخر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلنا تحت وبلغت صخر يروح يجيب هالة من المطار وانا هروح مشوار المقابلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:وامسك كمان ده رقم موبايل عايزك تعرفلي كل حاجة عنه لانه مقفول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:حاضر بس بقولك ايه متأخر نفسك نص ساعة بس اجيب هالة وارجعلك قبل ما تروح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:ماشي خلاص انا هروح اشوف الدكتور ومستشفي أسيل وانت خلص وكلمني واه صحيح هالة هتحاول تعرف منك اذا انا كنت تمام ولا لا....قولها لا متعصب جامد ومش طايق نفسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:اسف في سؤالي في حاجة ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:لا مفيش بس مستني منها خبر لو قالته تمام مش قالته يبقي من النهاردة هالة المحمدي هتطلع برة حياتنا خالص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:الموضوع شكله كبير انت هتخبئ عن صاحبك وحامل اسرارك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:بعدين يا صخر هنتكلم يلا روح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خدت العربية وكان معايا حراسة وطلعنا على المستشفي وكانت اشهر مستشفى في لندن وقابلت دكتور جاك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دكتور جاك:اهلا بيك يا عراف نورت لندن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:بنورك يا دكتور، بعتذر جيت بدري شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دكتور جاك:لا عادي مفيش مشكلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:انا قولت اجيلك لوحدي في البداية أطمن منك على أسيل وبعدين نحدد واجبهالك هنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دكتور جاك:بص يا عراف لما وصلتني التقارير والفحوصات منك انا بصيت عليها كويس اوي ولقيت في أمل ونسبة شفاء 90% ومتقلقش دي نسبة كبيرة اوي في العمليات دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:لازم اقلق يا دكتور أسيل مش اختي وبس أسيل بنتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دكتور جاك:متقلقش والاستاذة أسيل تقدر تدخل المستشفي من بكرة عادي ونبدأ فحوصات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>على الجانب التاني صخر وصل عند هالة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:نورتي يا هالة هانم واسف على تأخيري اتفضلوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:ولا يهمك يا صخر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ركبت هالة وامها العربية واتحرك بينهم صخر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:عمار كويس يا صخر الرصاصة جت في مين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:العراف بخير ، الرصاصة جت في عامر ومات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوي:يا حبيبي ده لسه شباب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:نصيبه ضحي بنفسه ووقف قدام العراف قبل الرصاصة ما توصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:ممكن اسألك على حاجة ومتخبيش عليا انا عارفة انك صاحب عمار مش مجرد قائد حراسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:اتفضلي ولو هقدر اجاوب هجاوب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:عمار متغير او باين عليه اي حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:حاجة زي ايه مثلا، لانه حزين بسبب اللي حصل لعامر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:قصدي متعصب جامد او شاف حاجة عصبته</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:هو حصل حاجة غريبة النهاردة لما فتح تليفونه لقي رسالة من رقم مجهول وكان فيها فيديو وامر الكل يخرج برة ومن وقتها وهو مش طايق نفسه حتى اداني الرقم ابحث عنه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة بصوت خوف وبتبص لسلوي:فيديو ايه ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:معرفش حاجة قولتلك كل اللي اعرفه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوي بصوت همس:اهدي ومتبينيش حاجة، بس شكل عمار عرف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:انا خسرت عمار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر بعد 10 دقائق بلغ هالة انهم وصلوا الفيلا ونزلت هالة وهي واحدة تانية خالص وخايفة من اللي هيحصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:استني يا صخر عمار فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:العراف في اجتماع وانا راجعله تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:ادخلي انت يا ماما انا لازم اشوف عمار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:حضرتك هترجعي معايا يعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:اه يلا اتحرك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر وهو على الطريق بعتلي رسالة ان هالة جاية معاه قولتله يجيلي كافيه كذا واستنيت هناك بعد ربع ساعة وصلوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:هو ده اللي في اجتماع مجتش تأخدني ليه من المطار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:مش فاضي ورايا شغل ومشاوير كتير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:شغل ومشاوير أهم مني يعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:مش فكرة اهم منك، فكرة اني مش فاضي جيتي ليه مش المفروض ترتاحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:وحشتني قولت اشوفك الأول واعزيك في عامر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:اوكي شكرا، تقدري ترجعي البيت وخدي صخر يرجعك وهيجيلي تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة بغضب وصوت مخنوق:انت بتكلمني كده ليه انا عملتلك ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:معملتيش حاجة انا ورايا شغل يلا سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مسكتني هالة من ايدي قبل ما اقوم:طب استني عايزة احكيلك حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:لا متحكيش حاجة وفري كلامك، كل حاجة وصلتني ومسكت تليفوني بعتلها الفيديو على الواتساب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:احلفلك باية انه متعدل عليه وانا معملتش كل الاصوات دي ولا قولت كده صدقني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:كان نفسي اصدقك بس لو كنتي جتيلي من الأول وحكتيلي كان ممكن اسامحك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:انا اتلعب بيا وفي الاخر قمت وهزقت شيرين وقولتلها انها شيطانة واني بحبك انت وهي لعبت في عقلي بكلامها وحركاتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا بصوت غضب:وانت صغيرة علشان حد يلعب بعقلك ولا تقلعي هدومك كلها بسبب كلمتين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة بعياط:امال انا جتلك ليه، علشان احكيلك انا اسفة يا عمار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:مش عايز اشوفك تاني يا هالة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة بعياط وانهيار:عمار متسبنيش يا عمار.....انت الامان بتاعي متمشيش ارجوك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرجت برة ولقيت صخر مستني كالعادة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:ادخل خد هالة ورجعها الفيلا لحد ما تطمن انها دخلت وترجعلي تاني انا هستني في عربية حراسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:في حاجة ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:بعدين يا صخر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخل صخر ولقي هالة منهارة من العياط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:انا اسف بس لازم نتحرك دي اوامر العراف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:هو مشي صح مشي ومسمعنيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقامت هالة مع صخر وخرجت ملقتنيش برة كنت دخلت عربية حراسة وهي منهارة ودموعها نازلة بشكل يخوف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خدها صخر ووصلها لحد البيت وأطمن انها دخلت زي ما قولتله وبعتلي رسالة انه تمام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في فيلا العراف لندن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت هالة من الباب ولقيتهم كلهم قاعدين مع سلوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوي:مالك انت معيطة ليه كده في ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة بعياط:عمار سابني، عمار بعد عني ومسمعنيش حتى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون ونهي:مالك يا حبيبتي حصل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>أسيل:انت كويسة ليه بتعيطي جامد كده أكيد عمار ميقصدش يزعلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:في ايه طيب واهدي واحكيلنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة بصوت اطفالي وعياط:غلطت غلطة كبيرة اوي ووصلت لعمار قبل ما احكيله عليها وهو قالي مش عايز اشوفك تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل خدت هالة في حضنها:طيب اهدي وكل حاجة هتتحل أهدي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:انا..انا...انا..عايزة ع..عمار وبدأت تقطع في الكلام ووقعت من طولها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>أسيل مسكت التليفون على طول وبتتصل بيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:في ايه يا أسيل انت كويسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>أسيل:اه بس هالة انهارت ووقعت من طولها هات دكتور وتعال بسرعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:اقفلي طيب سلام، صخر خد دكتور وارجع الفيلا لان هالة اغمي عليها وسيبني بقي اروح اشوف ميتين ام المشوار بتاعي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:انت مش هتيجي معايا بتقولك هالة اغمي عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:لا مش جاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:انا مش عايز اعرف حاجة بس للدرجادي الغلطة اللي حصلت تخليك متطمنش عليها بنفسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:اه يا صخر وياريت بعد ما تفوق وتكون كويسة تأخدها وتوديها أوتيل لحد ما تسافر بلدها تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصل صخر للفيلا ومعاه الدكتور ودخل الدكتور وكشف على هالة ولما فاقت خرج ليهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوي:خير يا دكتور طمني بنتي كويسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الدكتور:اتعرضت لصدمة عصبية مع قلة الأكل علشان كده وقعت وتعبت مينفعش تتعرض لاي عصبية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:شكرا يا دكتور وصليه يا أسيل لتحت وصخر هيتعامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوي دخلت لبنتها جوا وأطمنت عليها بس هالة سألت عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:هو عمار مجاش يا ماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوي:لا يا حبيبتي مجاش بعت صخر بالدكتور</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>برة الاوضة أسيل طلعت ومعاها رسالتي اللي صخر قالها ليها تحت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>أسيل:في مشكلة عمار بعت وبيقول هالة تتنقل لاوتيل وحجز ليها تذاكر طيران</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:أكيد الموضوع كبير واحنا لازم نعرف حصل ايه لان بصراحة انا بحب هالة وانتوا معيا ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نهي:طيب تعالوا ندخل لها ونشوف الموضوع يمكن نعرف نحل المشكلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:عاملة ايه يا هالة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:كويسة يا طنط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>أسيل:هالة انا اسفة بس عمار بعتلك دول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة مسكت الحاجة وعرفت انها مفاتيح اوض في اوتيل وتذاكر طيران</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:لدرجادي مش عايز يشوفني ولا يسمع صوتي حتى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:هالة انا بحبك من اول يوم وانت عارفة، ممكن تحكيلنا حصل ايه يمكن نقدر نساعدك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة حكت ليهم كل حاجة حصلت معاها وقد ايه هي غبية انها عملت كده وخسرتني ومكنتش في وعيها ولا حتى تعرف الفيديو وصلني ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:مفيش اوتيل ولا حاجة اقعدي هنا ده بيتك وانا هكلم مع عمار لما يجي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوي:مش حابيين نعمل مشاكل بينكم يا ماسأل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:مفيش مشاكل يا سلوي احنا عيلة واحنا عارفين ان هالة بتحب عمار وهو كمان معجب بيها وعايزها بس طبيعي يحس انها خانته ويزعل منها خصوصا اللي حصل ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في مطعم مشهور في احياء لندن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيلفيا:مواعيدك مظبوطة يا عراف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:وايش عرفك اني العراف مش يمكن بعتلك حد تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيلفيا:انت الوحيد اللي تقدر تعمل اللي عملته ده وانا واثقة من اول يوم ان مستر ابراهيم مش هو الراجل اللي قتل مارتن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:سمعت انك عايزة تشوفيني ها انا سامعك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيلفيا:الصراحة هموت عليك من اول مرة شوفتك فيها وانت خلعت مني وعايزة راجل زيك يزور جسمي ويبسطني معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:ده انت واثقة بقي، المهم يا سيلفيا عايزة ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيلفيا:حاضر هقولك انا عارفة انه صعب تثق فيا بس انا فعلا مش ناوية على شر ناحيتك لاني مش عبيطة وعارفة ان لو دخلت حرب قدامك هخسر فيها لانك اقوي بكتير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:وبعدين كملي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيلفيا:عايزة اكون دراعك اليمين هنا وكمان بصراحة عايزة بيت الدعارة ده شغلي اللي بفهم فيه من زمان وعايزة ملكيته</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:وايه اللي يخليني اوافق على كلامك ده كله وانا اصلا في ثواني اقدر اخلص عليكي انت وتشارلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيلفيا:بص يا عراف انا مستعدة اكون خدامة ومخلصة ليك بس تساعدني في كذا حاجة هقولك عليهم وبخصوص تشارلي مستعدة اسلمك رقبته لو حابب ولو ده هيثبتلك صداقتي ليك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:وايه يخليني اثق فيكي وانت اصلا بتبيعي ابن صاحبك اللي مات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سيلفيا:بزنسس اذ بزنسس وانا البزنسس بتاعي معاك انت مش مع تشارلي اللي محلتهوش الا 10 مليون دولار وامه واخته خدوهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:ماشي يا سيلفيا هفكر وهبعتلك ردي مع حد يجيبك لعندي سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خلصت القاعدة مع سيلفيا وطلعت تليفوني أعمل مكالمة كانت منتظرة من وقت طويل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:في نفس المكان بعد نصف ساعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الصوت:اوامرك هتلاقيني هناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلت المكان بعد نصف ساعة وكانت العربية قدامي ونزل منها الشخص اللى هقابله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صوت:نورت يا عراف المقابلة دي كنت مستنياها من بدري اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:بنورك يا رحمة وحشاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رحمة:وحشتيني اكتر بجد غيبة طويلة يا عراف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:دورك في نهاية السلسلة يا رحمة هتعترضي يعني ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رحمة:مقدرش اعترض بس من النهاردة مش هسيبك تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:لا من النهاردة هتبقي معايا في النور قوليلي الاخبار ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رحمة:قدرت اتمكن وزرعت جواسيس في جهاز المخابرات الانجليزي وبتجيلي المعلومات اللي بحتاجها وكل حاجة عاملة ليها تقارير وجاهزة انك تقرأها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:جميل اوي اهنيكي على شغلك دائما بترفعي رأسي مفيش مرة طلبت منك مهمة الا لما نجحتي فيها يا رحمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رحمة:تلميذتك يا عمار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>(اعرفكم على رحمة:بنت عندها 30 سنة شغالة معايا عميلة وكمان زرعتها في جهاز المخابرات الانجليزية من حوالي سنة ونصف وطبعا علشان يثقوا فيها وتقدر تنجح كان ممنوع نتقابل او حد يشوفها معايا)</strong></p><p><strong>رحمة جسم رياضي ببزاز وسط وبشرتها قمحاوية وشعرها بني وعينها عسلي وطيزها مشدودة ومتوسطة فرسة بيتمناها اي راجل قادر يركب عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:تمام يا رحمة يبقي لازم نحدد معاد العملية قريب اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رحمة:في السلسلة الجديدة بقي يا عراف هههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:شاطرة انك على الخط معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رحمة:العزاء ليك سمعت ان عامر توفي امبارح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:عرفتي مين يا رحمة ولا لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رحمة:عرفت يا عراف اللي عمل كده هو ........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خلصت مقابلتي مع رحمة وكمام عرفت منها مين اللي عمل الترحيب ده كله بس مش وقته انك تعرفوا يا عزيزي القارئ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلت البيت وكانت الساعة 5 ولقيت الكل قاعدين مع بعضهم بس هالة مش وسطهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:مساء الخير يا جماعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>أسيل قامت تجري وجت لحضني:وحشتني اوي كل ده برة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:شغل ومشاغل يا حبيبتي معلش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:نورت يا حبيبي عايزة اكلم معاك شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:طيب عن اذنكم هطلع ارتاح شوية واجهز لاني خارج تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت انا وماسأل الاوضة وكانت أسيل لسه في حضني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:يا بت انت سيبي حضن جوزي بقي ههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>أسيل بضحكة:ده بعينك حضنه ده ملكي زي ما هو ملكك ولا ايه يا عمار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:تحت امرك يا باشا خليكي قاعدة، في ايه يا ماسأل وليه سلوي وبنتها لسه هنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسال:انا سمحت ليها تقعد يا عمار هالة حكتلنا على كل حاجة وهي فعلا ندمانة وطالبة بس انك تسمعها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:ششش متوجعيش دماغي يا ماسأل سيبك منها انا هنام شوية يلا اخرجوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>أسيل:اخرج فين انا هنام في حضنك يا حبيبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:تنامي بأدب هااا ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:تمام يا عمار هسيبك ترتاح وراحت باستني في خدي ونزلت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خدت اسيل في حضني أكتر ونمت فعلا من كتر التعب لاني طول الليل كنت سهران في كس ايفسون ونزلت من 8 الصبح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون تحت:ها يا ماسأل اكلمتي معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:مرضيش يسمع مني حاجة وقالي هنام وخرجت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نهي:اسيل فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:نامت في حضن عمار هي كمان سيبتهم ونزلت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة نزلت وهما قاعدين:عمار جيه ولا لسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوي:جيه يا حبيبتي بس نائم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:كمان مهنش عليه يدخل يطمن عليا لدرجادي بقي بيكرهني وعيطت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نهي:بس بس اهدي المشكلة هتتحل متخافيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد مرور ساعة ونصف صحيت من نومي ولقيت اسيل لسه نايمة في حضني وكان شكلها حلو اوي وعيني دمعت عليها لاني خايف يحصلها حاجة في العملية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قمت جهزت نفسي وخدت شاور ولبست وبوست أسيل من رأسها قبل ما انزل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>أسيل:على فين كده تخرجني من حضنك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:حقك عليا بس عندي شغل النهاردة اجتماع العهد والكل مستني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>أسيل:متتأخرش عليا يا نور عيني انت وقامت أسيل باستني من شفايفي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا محبتش ازعق فيها ولا اكسفها قولتلها وانت كمان يا حياتي يلا سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلت تحت ولقيت الكل قاعد ومسلمتش على حد ولسه همشي لقيت هالة بتنده عليا وبتعيط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:علشان خاطري استني واسمعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:مفيش كلام تاني قولتلك وبعتلك تذاكر الطيران بتاعتك رحلتك بعد ساعتين توصلي بالسلامة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:متمشيش يا عمار وحياه لميس عندك اسمعني علشان خاطرها مش خاطري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:اتفضلي ادخلي المكتب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة بعياط:لدرجادي حياتي مبقاش ليها قيمة عندك انا مظلومة انا معرفش الفيديو اتصورلي ازاي وانا في اخر اليوم شتمتها وقولتلها انت شيطانة وخرجت من عندها مكملتش دقائق ومرجعتش البيت وماما اللي كلمتني وكنت جاية احكيلك على كل حاجة حصلت انا مش بكدب عليك علشان خاطري سامحني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:اسامحك ازاي انك خونتيني مثلا ولا انك كدبتي عليا ولا انك عاملتيني بجفاف وبرود قبل سفري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:اسفة مش هتكرر تاني انا متأكدة اني بحبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:بس الفيديو بيقول انك مبسوطة مع شيرين صاحبتك اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:طيب بص انا هحكيلك وانت بعدها قرر انا اول ما وصلت عندها هي حاولت تغريني وتقلعني وكانت جايبة 2 عصير مقفولين وفتحتهم وشربت العصير</strong></p><p><strong>ومن بعدها معرفش حصلي ايه ولا قولت كل ده ازاي بس انا واثقة انهاحطت ليا مخدر ومهيج جنسي وقبلها فضلت تلعب في عقلي وتقولي هو مش بيحبك ولا حتى انت بتحبيه اصلا وتلاقيكي مشتاقة وفاقدة للامان وبس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانا بسمع هالة لقيت رسالة من رحمة وبعتتلي فيها بيانات اللي بعتلي الفيديو ونفس الوقت صخر كان سايبلي نفس الرسالة لاني طلبت منهم هما الاتنين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:انت تعرفي مين صورك وعمل فيكي كل ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:لا مش عارفة بس أكيد مش هي لوحدها والفيديو ده مقصوص منه لما شتمتها وفوقت ومشيت من عندها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:اشرف صفوت المحمدي يا هالة اللي عمل فيكي كده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:طيب شوفت انا مظلومة وكنت لعبة في ايدهم الوسخة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:بس روحتي بمزاجك يا هالة للشقة وانت عارفة انها هتلمس جسمك وتنيك كسك اللي المفروض يكون بتاعي انا وبس عن اذنك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة بعياط:يا عمار ونبي سامحني ارجوك متمشيش يا عمار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماسأل:بس اهدي اهدي هيسامحك مش خلاص حكيتي كل حاجة اهدي بقي بلاش عياط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة:مشي يا ماسأل وطيارتي بعد ساعتين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايفسون:مفيش سفر ليكي، سلوي لو عايزة ترجع ترجع هتسيبي أسيل وتمشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هالة بعياط:هو مش عايزني وبقي بيكرهني ده سمعني علشان حلفته بحياة لميس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نهي:اديله شوية وقت يا هالة واهدي يا حبيبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوي:مش قادرة اقولك حاجة لانك غلطانة، بس هو من حقه يأخد جمب منك فأهدي يا حبيبتي لو بتحبيه حاولي كتير معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>برة قدام الفيلا خرجت وانا قلبي موجوع من اللي بعمله في هالة بس مش قادر اسامحها لانها غلطت وخانتني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:جاهزين يا باشا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:والفريق وكله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:كل حاجة متأمنة كويس وكل الضيوف وصلت الاجتماع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:يلا بينا يا صخر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلت الاجتماع بعد نصف ساعة وكان الكل قاعد على كرسيه وقدامه علم دولته والطرابيزة كان فيها اكتر من 20 كرسي وكرسي رأس الطرابيزة فاضي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صخر:العراف بيرحب بيكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ودخلت وسط الحراسة بتاعتي وقعدت على الكرسي بتاعي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:اهلا بيكم في اجتماع العهد انا عمار العراف كبير العرافين والأب الروحي للعهد الجديد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صوت:ومين قال اننا عايزين اب روحي جديد هي عيلة العرافين هتفضل متحكمة في العالم كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا:هو انت !!! ..... كنت مستنيك من بدري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>النهاية</strong></p><p><strong>اللي اللقاء في السلسلة الخامسة بعنوان حرب السلطة</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ابيقور, post: 45799"] [B]الجزء الأول وقفنا المرة اللي فاتت لازم علشان تفهم اللي بيحصل واللي جاي تقرأ السلاسل القديمة من العراف لما لميس ماتت والاغتيال اللي حصل كان المقصود بيه حد من عيلة العراف علشان يتوجع ويتقهر وكمان عمار من كتر الصدمة والزعل اللي حصله في حب عمره لميس وقع من طوله وسط العيلة والكل جري عليه بس ماسأل مخها مش معاها وبتحاول تفهم كل ده حصل ازاي فلاش باك ايفسون:لميس مرات عمار هتموت يا ايفسون ماسأل:انت بتقولي ايه لازم عمار يعرف حالا ايفسون:حتي لو عرف ده مقدر ومكتوب ومش هيقدر يغيره يا ماسأل بالعكس هيتأذي لو حاول يعمل عكس الطبيعي ماسأل:والحل هكون خائنة وانا مخبية على جوزي سر زي ده ايفسون:لا يا ماسأل انا مكلمتش معاكي في السر ده اصلا وراحت ايفسون عملت سحر خليت ماسأل تنسي كل حاجة علشان متعش بالذنب انها مش قادرة تعرفه الحقيقة رجوع من الفلاش باك في المستشفي(بلد العراف) الدكتور:للاسف لميس هانم جتلنا ميتة ملحقناش نعمل حاجة شدوا حيلكم نبيلة:يا حبيبتي يا بنتي هعيش من غيرك ازاي نهي:اهدي يا نبيلة انا حاسة بيكي اهدي يا حبيبتي ماسأل:وعمار يا دكتور ماله فجأة وقع من طوله الدكتور:ارهاق والصدمة اللي حصلتله فقد التوازن والوعي وهو في غيبوبة دلوقتي هالة بعياط:هيفوق امتي يا دكتور الدكتور:قريب هو بس العقل رافض اللي حصل فلازم يسمع لحد منكم علشان يحفز العقل انه يرجع للدنيا تاني ماسأل افتكرت انها حامل:انا هدخله يا دكتور وهحكيله اني حامل شكله نسي نهي والكل مستغربين:انت حامل من امتي ماسأل:مش وقته يا ماما بس بقالي اسبوع وهو عارف من اول يوم دخلت ماسأل عند عمار وفضلت قاعدة جمبه وتحكيله عن الحمل وعن ابنه اللي جاي وازاي يسيبه ويمشي كده ولازم يرجع للحياة ويتمسك بيها وهي عارفة انه بيحب لميس اوي بس هي عايشة دلوقتي في مكان أحسن وافضل وانها بتحبه وهتزعل لو شافته كده وهي دلوقتي حاسة بيه وقتها عمار بيفوق من الغيبوبة وبيكون مغمض عينه وعينه بتدمع وماسأل بتلاحظ ده ماسأل:خليك مغمض متفتحش عيونك، كويس اني اطمنت عليك وخليك قوي يا حبيبي علشان تقدر تقوم لينا ولابنك اللي جاي انا:ماسأل انا تعبان اوي وموجوع اوي يا ماسأل لميس ماتت ماسأل:حاسة بيك يا حبيبي ولو حابب مساعدة من ايفسون اجبهالك دلوقتي انا:وهي ايفسون هتعملي ايه غير انها هتهدي الوجع بس ماشي هتايها يا ماسأل وخليها تهدي وجع نبيلة ونهال والكل لميس مش مبسوطة واحنا بنتوجع كده ماسأل:حاضر يا حبيبي متقلقش خرجت ماسأل من الاوضة نهي:ها يا ماسأل خير طمنيني ماسأل:فاق يا ماما متقلقيش وطالب يشوفك يا نبيلة نبيلة:حاضر دخلت نبيلة عند عمار انا:اسف على اللي حصل كل ده ذنبي وبسببي نبيلة:متقولش كده انا عارفة انك بتحبها ومتقدرش تأذيها بس قلبي وجعني اوي عليها يا عمار مش قادرة استوعب انها ماتت ومبقتش جمبي انا بعياط:اسف يا نبيلة بجد اسف نبيلة وهي بتعيط:بتمسحلي دموعي، متعيطش انت راجلنا ولازم تبقي قوي برة عند ماسأل ماسأل:صخر احنا رايحين السرداب دلوقتي، جهزلي عربية بحراسة وبلغ جبل يحرس المكان هنا مكانك علشان نتحرك عامر:على فين يا ماسأل ماسأل:اسفة يا عامر مقدرش اقولك رايحة فين عامر:لا مش قصدي أدخل صخر:احنا جاهزين يا ماسأل هانم تحبي نتحرك ماسأل:يلا بينا بس ثواني يا صخر ماسأل راحت لهالة وهي قاعدة بتعيط على صاحبها عمار ماسأل:لما نبيلة تخرج ادخلي لعنده يا هالة هالة بعياط ودهشة:بجد يا ماسأل تسمحيلي أدخل ماسأل:اه ادخلي، انا عارفة انك بتحبيه وباين عليكي من أول يوم جيتي العزبة وانا محترم شعورك ومتستغربيش اني عاقلة بس عمار عندي حاجة تانية وانا عنده حاجة تانية مش مجرد جوزي وبس هالة:شكرا يا ماسأل وشكرا انك فهماني بعد مرور ساعة على الطريق صخر:وصلنا يا ماسأل هانم ماسأل:صخر خليك هنا وهحاول متأخرش عليك، بس انت فاهم اني ممكن اتأخر باليوم او يومين بالنسبة ليك تمام صخر:متقلقيش انا هنا في الجحيم ومنتظرك مشيت ماسأل ودخلت السرداب وأول ما دخلت اتنقلت للعالم بتاعها عالم الجن والقوة الخارقة جريت ماسأل على طول على ايفسون ودخلت ليها قاعة المملكة ماسأل:ايفسون محتاجكي ضروري عمار بيموت ولميس ماتت ايفسون بهدوء:متقلقيش كنت عارفة انها هتموت (وخبت ايفسون عنها انها تعرف هي كمان لانها مسحت ليها الكلام ده من الذاكرة) ماسأل:هتقدري تساعديني من وانت هنا ولا لازم تبقي بشرية ايفسون:شكل وعدي لعمار العراف لازم يتنفذ واتحول بشرية اوزيس:بس لازم تاخدي موافقتي يا ايفسون علشان تتحولي بشرية ولا انت ناسية ايفسون:لا مش ناسية يا مولاي، بس العراف بيتوجع وكل اهله بتوجع وانت عارف ان الحل عندي اوزيس:بس انا مش موافق يا ايفسون، سبيهم يتوجعوا شوية ماسأل:جدي متمنعش ايفسون انها تساعد العراف ومتنساش ان العراف النائب بتاعك ومن بعدك يعني كلمته من كلمتك اوزيس:اديكي قولتي من بعدي مش في حياتي يا ماسأل ماسأل:طب علشان خاطري اسمح ليها بالتحول خلينا نلحق عمار والعيلة اوزيس:اسف يا ماسأل بس مش هينفع ماسأل بغضب:مينفعش ليه مانت لازم تديني سبب ليه مينفعش اوزيس بغضب شديد:لان عمار العراف........وسكت ماسأل:كمل عمار ايه سكت ليه هو في ايه بيحصل ايفسون:معرفش يا ماسأل في ايه يا اوزيس ما تكلم الملكة أليف (زوجة اوزيس) دخلت عليهم:هقولكم انا في ايه مادام اوزيس مش راضي يتكلم اوزيس:مينفعش يا أليف مينفعش حد يعرف السر ده أليف:انت خبيت كتير بالاتفاق مع محمد العراف ماسأل:ياريت تكلمي يا أليف لان مفيش وقت أليف:اللي حصل زمان هو ..........هرخم عليك ومش هحكيلك دلوقتي هههههه في تركيا مقر جينكيز التنين جينكيز:هاهاها المرادي كسبنا العراف وبجدارة كمان ياوريني بقي هيعمل ايه كولكان داخل بسرعة عليه:باشا اكتشا مش موجودة وهربت جينكيز:أكيد خاينة ودخلت وسطنا كولكان:تؤمر اننا نروح وراها ولا نعمل ايه جينكيز:سيبها كده كده تعرف اللي الكل يعرفه مراد (عضو):ناوي على ايه يا جينكيز الفترة الجاية جينكيز:كفاية اللي حصل بس من رأيي نعمل اجتماع مع التفاحة الحمراء ونشوف دماغهم ماشية ازاي اليومين دول انطوان (عضو):من رأيي نفس كلامك برضو خصوصا ان نديم السيوفي في مصر حاليا ودي حاجة غريبة ليه يرجع بعد كل السنين دي جينكيز: بس انا ممنوع أدخل مصر بقي اسمي محطوط أنتربول وكمان العراف هيركز معايا اليومين دول جامد كولكان:أدخل انا بدالك يا باشا وممكن تستني انت هنا وهبلغك أول بأول انطوان:فكرة كويسة وكمان مراد هيفضل هنا في تركيا مراد:بس لازم يا جينكيز تجهز نفسك وتزود الحراسات هنا لان عمار حالياً في المستشفي ومنعرفش هيخرج ويفوق من الصدمة دي امتي انت قتلت حب عمره جينكيز:بص عمار العراف كان لازم يتوجع ويتعلم عليه وكل المافيا دلوقتي بتكلم عن الحركة اللي عملناها ولو عمار مردش على الحركة دي خلال وقت قصير هتلاقي كل المافيا اتشجعت زينا وعملت اللي هي عايزة قبل جلسة العهد انطوان:تفتكر جلسة العهد اصلاً هيختاروا حد غير العراف بعد الحركة بتاعتنا دي جينكيز:لو العراف مردش على الحركة اللي عملناها دي وقتها في جلسة العهد العالمية هيختاروا شخص تاني يكون هو الأب الروحي ليهم كولكان:وطبعاً في احتمال كبير يختاروك يا باشا خصوصاً انك انت اللي عملت فيه كده جينكيز بفخر:طبعاً انا المرشح الأول للاب الروحي والمنصب وهكون وقتها كبيرهم كلهم في العالم كله وساعتها العراف وعيلته هترجع خطوات كتيرة لوراء مراد بقلق:ما تهدي شوية يا جينكيز، عمار لحد دلوقتي كل اللي بيعمله ده لعب عيال وبيضربك على خفيف عمار لو استخدم قوته الحقيقية انت هتدمر حرفيا جينكيز بقلق شوية:ميقدرش يعمل حاجة يا مراد، هو دلوقتي مكسور وفي غيبوبة كمان دخلت غيبوبة من كتر حزنه على السنيورة بتاعته انطوان:انا هقوم اتواصل مع نديم السيوفي واخليه يحدد معاد ونشوف هنقابلوا هناك في مصر ولا هنا ولو هيجي هنا يبقي مصلحة علشان تحضر يا جينيكز في مصر فيلا نديم السيوفي جت مكالمة لنديم من انطوان عضو من اعضاء جماعة التنين وبلغه فيها ان التنين بيحدد معاد مقابلة ليهم مع بعض ولازم يكلموا نديم:انطوان كلمني وبيقولي جينكيز عايز يجمع معانا انا والتفاحة الحمراء خديجة:على قد ما انا بكرهه عمار بس بجد صعبان عليا كل العالم بقي ضده دلوقتي داليا:نديم عمار فعلاً كويس مش يمكن انت عارف او فاهم الموضوع غلط من زمان نديم بيفكر وبيرد عليها:يمكن يا داليا بس برضو لازم نفهم كل حاجة قبل ما اظلمه لان وقتها هتكون التفاحة الحمراء في ضهره خديجة:بابا عمار برئ ولا لا، لازم نكتشف المعلومة دي قبل اجتماع العهد داليا:انت حنيتي لعمار ولا ايه يا خديجة خديجة بكسوف وبغضب:لا طبعاً انا بكره عمار العراف هو وكل عيلته انا قائمة نديم:ليه كده ليه بتقوليلها الكلام ده وانت عارفة انها بتكرهه داليا:لا بنتك بدأت تلين يا نديم وفاكر لما قولتلك في الطيارة فلاش باااااااااااك داليا:اخيراً راجعين مصر مش مصدقة نفسي اننا في الطيارة نديم:انت فرحانة اوي كده، انا قلقان على بنتك وجنانها داليا:متقلقش خديجة شاطرة وذكية زيك وهتقدر تتصرف كويس اوي نديم:مش عارف اصلاً هنتعرف على عمار العراف ازاي داليا:انا معرفش شكله ولا شوفته قبل كده نديم:اصبري معايا صور ليه على الأي باد وفرجها نديم على صور عمار العراف اللي معاه وداليا مبهورة من جواها داليا:احا انت متأكد ان ده العراف اللي مخوف الكل...؟ نديم:اه هو ماله؟ داليا:كاريزما يا نديم وقمر، انا خوفت نديم:خوفتي من ايه داليا:بعدين بعدين باك من الفلاش داليا:اهو ده اللي خوفت منه وقتها يا نديم ان بنتك لما هتشوفه هتحبه وممكن تقع في غرامه وواضح اوي عليها ان خديجة بدأت تلين من يوم الفرح بس بتكابر وتقاوح نديم:يمكن كلامك صح ولو فعلاً طلع العرافين انهم ملهمش علاقة بحادثة زمان يبقي مفيش عداوة يا داليا ومفيش مانع انها تحبه مادام هي اختارت كده داليا:معنديش مانع ومقولتش حاجة بس افرض الموضوع مفهوش جديد وان فعلاً العراف هو اللي اقتل ابوك زمان وقتها هنعمل اي بنتك هتبقي ضاعت مننا نديم:لازم نعرف بسرعة عزت العراف اللي قتل ابويا ولا لا خديجة كل ده مكنتش طلعت وكانت واقفة من بعيد وبتسمع كل كلامهم وبعدين طلعت اللي جاي ده على لسان خديجة السيوفي انا مش هنكر اني فعلاً اعجبت بيه يوم ما روحت فرح اخته شخص واقف بهيبة وشموخ رهيب ولا وسامته وعضلاته بجد شخص جنان يخلي اللي تشوفه تدوب فيه نفسها وتبقي هايجة اوي عليه وكمان تحبه في لحظتها زي ما بيقولوا كده حب من أول نظرة بس وقتها فوقت وافتكرت التأر اللي بينا وان عيلته اللي قتلت جدي السيوفي بس لازم نتأكد هو فعلاً ولا لا، لأن يمكن اللي نقل الخبر وقتها كان عايز يبني شر وحرب بين العيلتين لانهم كانوا اقوي عيلتين وقتها لازم اروح المستشفي لعمار وأتاكد منه بنفسي واللي يحصل يحصل وقامت خديجة تلبس نزلت خديجة بعد نص ساعة من فوق ولقيتهم قاعدين زي ما هما بيكلموا داليا:على فين يا خديجة خديجة:رايحة للعراف لازم افهم كل حاجة وأكيد هيبقي عنده اجابات ليه اكون شايلة كره وحقد لشخص انا مش عارفة هو مذنب ولا برئ لازم اعرف بنفسي داليا:يبقي اللي خايفة منه حصل يا خديجة صح خديجة بكسوف وانفعال:اه حصل يا ماما، ومش عيب انه يحصل لانه فعلاً يتحب من أول نظرة وبدأت اضعف ولازم افهم هو برئ هو وعيلته ولا لا علشان احافظ على قلبي منه داليا:مفيش مرواح في حتة يا خديجة ورجلي على رجلك او نديم هيروح معاكي نديم:استني يا خديجة هاجي معاكي خديجة:انا مش صغيرة وهروح لوحدي سلام في مكان بعيد ومنعرفش عنه حاجة صوت:عرفت اللي حصل يابني كل البلد مقلوبة من امبارح صوت2:لا معرفتش مانت عارف ياعم يدوب لسه راجع من السفر وملحقتش ارتاح اصلاً ورايا شغل قد كده صوت:اخوك مراته اتقتلت امبارح مش ناوي تظهر لخوك بقي صوت2:احا انت بتكلم جد عمار مراته اتقتلت صوت:اه امبارح في فرح سيلين اختك رسلان:انت ازاي متقوليش كل ده اول ما وصلت امبارح باسل صاحبه:لانك قولت مش هتظهر لخوك غير وانت محقق نجاح كبير في سفرية امبارح رسلان:عمار فين دلوقتي باسل:عمار في المستشفي حالياً جاتله غيبوبة بسبب الصدمة رسلان:جهز عربية حراسة بسرعة لازم اتحرك فوراً وارجع القاهرة بسرعة يا باسل تعالوا بقي نتعرف على رسلان أخو عمار العراف رسلان محمد العراف عنده 25 سنة يكون الأخ الاصغر للعراف، رسلان شاب طويل وقريب من ملامح عمار العراف بس هو على صغير عمار اكبر منه بحوالي 5 سنين، رسلان خاطب بنت خاله وبيحبها وشغله نظيف ومحترم في السياحة يعرف انه اخو عمار العراف من وهو صغير بس مكنش عايز يظهر ولا يبان الا لما يكون واقف على رجله ويشرف نفسه وابوه واخوه انه حتى وهو لوحده قدر انه ينجح فلاش باااااااااااااااااااااااك منال ام رسلان:بص يا حبيبي انت مش صغير دلوقتي انت داخل الكلية خلاص وانا قربت اموت والتعب مسكني جامد اسمعني كويس رسلان:متقوليش كده يا ماما منال:متتعبش قلبي واسمعني، انت اسمك رسلان محمد العراف انت من عيلة العراف يا حبيبي مش مجرد تشابة اسماء وابوك هو محمد العراف بس ابوك مات وانت كان عندك 10 سنين وانا اللي ربيتك انا وخالك اخوك وعيلتك ميعرفوش عنك حاجة لان قبل ما ابوك يموت كان ناوي يقولهم بس ملحقش يقول وافتكره الخالق رسلان بعياط:يعني انا ليا اخ كبير وعيلة وكل ده محدش فيهم جالنا ولا سألنا عننا منال:يا حبيبي متعيطش اخوك فعلا ميعرفش عنك حاجة وبعدين انت دلوقتي عرفت كل حاجة وهعرفك عنوان اهلك وحابب تروح روح علشان اكون مطمنة عليك قبل ما اموت رسلان:لا يا امي مش هروح عندهم الا لما اكون قوي وقادر اقف على رجلي علشان اكون زيهم ومحدش يفتكرني ضعيف اه انا بحبهم بس هأجل اللقاء شوية منال:اعمل اللي تحبه انت مسكت شغل خالك والشركة وبقيت ناجح وانت لسه يدوب في بداية طريقك متنسانيش يا حبيبي وعمال اهل ابوك اكنهم اهلك ولو والدة عمار عايشة هي امك التانية اياك تعاملها وحش وخليك في ضهر اخوك وسنده والدرع بتاعه واياك تسمح لحد انه يكرهكم في بعض رسلان:حاضر يا ماما رجوع من الفلاش باااااااااااك رسلان وعينه مدمعة:وحشتني يا امي جيه الوقت اللي كنت مستنيه من 6 سنين اني اشوف اخويا واهلي وكمان عرفت ان عندي اخوات بنات باسل دخل عليه:جاهزين يا رسلان تحب نتحرك امتي رسلان:يلا بينا يا باسل باسل:ممكن تهدي طيب، عمار كويس متقلقش وبعدين انت لازم تكون قوي علشان تقدر تقف في ضهر اخوك رسلان:مش عارف لما اشوفه هقوله ايه ولا هتعامل ازاي معاه اصلاً باسل:انت عيشت 6 سنين بتحبه وبتتمني تقابله من يوم ما عرفت فممكن تهدي بقي وتركز في اللقاء اللي مستنيك رسلان:حاضر يا باسل يلا علشان نلحق نوصل القاهرة بدري في المستشفي(بلد العراف) هالة:طنط ممكن أدخل لعمار أسيل:ليه، عمار تعبان عايزة تدخلي ليه نهي:عيب يا أسيل واهدي شوية، ادخلي يا هالة لو حابة دخلت هالة عند عمار ونهي مسكت أسيل نهي:انا فاهمة شعورك تجاة عمار وانك غيرانة عليه بس لازم نحافظ على شكل عمار وشكلنا قدام الكل ونداري الشعور بتاعنا ماشي يا حبيبتي أسيل:ماشي يا ماما انا اسفة عند هالة جوا:كويس انك بخير كنت هموت من القلق عليك ومرضتش اروح ألا لما ادخل اطمئن عليك انا:متقلقيش انا كويس وهكون بخير ولازم اقف على رجلي في اسرع وقت هالة:ارتاح دلوقتي واهدي انا:بقولك ايه اسمعيني كويس اوي ونفذي اللي هقوله ليكي بالحرف الواحد خرجت هالة من عند عمار وهي منهارة من العياط وعمالة تعيط جامد أسيل والكل:في ايه عمار حصله حاجة انطقي سيلين ورامي:العراف كويس في ايه يا هالة انطقي هالة:عمار دخل في غيبوبة وحصله تشنجات يا طنط نهي:ابني !! هيضيع مني ابني بيموت بالبطئ الدكتور خرج من جوا:انا اسف الجسم رافض يستجيب تاني وعمار بيه دخل في غيبوبة تاني ادعوله يقوم منها بسرعة أسيل بعياط:لا عمار مينفعش يسيبني انا اموت لو حصله حاجة نهلة بعياط:اهدي يا أسيل هيبقي كويس وبخير اهدي يا حبيبتي نبيلة ونهال:لا منقدرش نخسرهم هما الاتنين فلاش باااااااااااااااااااااااك انا:اسمعيني كويس يا هالة هالة:خير يا عمار قول وانا عيني ليك انا:دلوقتي انا لازم اظهر قدام الكل اني في غيبوبة ومفوقتش اصلاً والكلام ده لاعدائي لكن عيلتي عرفت اني فوقت بس هيعرفوا اني دخلت في غيبوبة تاني هالة:ليه يا عمار، الكل خايف عليك انا:بالعكس كده حماية ليهم يا هالة، لو الكل عرف اني فوقت من الغيبوبة وقتها كل عيلة العراف هتتصف لان اللي حصل ده مش هيعدي على خير هالة:انا مش فاهمة حاجة بس هنعملها ازاي انا:اندهيلي الدكتور جيه الدكتور:خير يا عمار بيه محتاج حاجة انا:اديني دواء او اي حقنة تخليني انام 8 ساعات او اكتر الدكتور:مينفعش تاخد اي مهدئات او منوم غلط على صحتك انا:دكتور انا عايز الكل يفتكر اني دخلت غيبوبة تاني والحل اني انام لحد ما العيلة والكل يمشي من المستشفي الدكتور:حاضر مع اني رافض طلبك هالة:ياريت تنفذ يا دكتور وبلاش مقاوحة مع العراف ومش هوصيك محدش يعرف باللي بيحصل ده نهائي خرج الدكتور وكملت كلام مع هالة:الوحيدة اللي هتعرف اني مش في غيبوبة هو انت وماسأل وبينك وبين أسيل تعرفيها غير كده مش عايز حد تاني يعرف الا لو ظهرت حاجة او مصيبة تعرفوني هالة:حاضر، هنستني ماسأل ولما تيجي هنمشي ارجعهم لبيت العزبة ولا القاهرة انا:سبيهم عمي سليم هيتصرف هالة:هتعرف عمك ولا لا انا:عمي عارف الخطة من قبل ما اقولها ليكي بس هو بعيد عن المستشفي دلوقتي بيشوف تأمين الحاجة اللي طلبتها منه رجووع من الفلاش باااااااااااااااك وصل عمي سليم:طمنوني حصل ايه نهي:عمار بعد ما فاق دخل في غيبوبة تاني يا سليم ابني بيضيع مني سليم:متقلقيش هيكون كويس المهم دلوقتي لازم ترجعوا لبيت العزبة وجودكم هنا خطر نهي:مش هسيب ابني يا سليم رامي:نهي هانم كلام سليم بيه صح، لازم نأمنكم كويس وهنا صعب دي مستشفي ومتقلقوش عمار عليه حراسة الموت كلها هالة:اسفة اني هدخل بس كلام استاذ رامي صح لازم ترجعوا للبيت نهي:حاضر يا سليم اللي تشوفه وانت هترجعي يا هالة معنا انت ومامتك ومفيش اي اعتراض لحد ما يقوم بالسلامة لأنك في خطر بسببنا هالة:متقوليش كده يا طنط انا مش خايفة الكل واقف وبيكلموا وجبل جاله خبر على اللاسلكي حارس:سيادة القائد جبل في شخص هنا بيقول انه عايز يشوف العراف جبل:مين الشخص حارس:رسلان محمد جبل:انتظر لحظة، سليم باشا في شخص اسمه رسلان محمد طالب يدخل يطمئن على العراف سليم:خليه يدخل ولو معاه سلاح يتأخد منه ويتفتش جبل:دخله يابني بس يتفتش الأول حارس:معاه حراسة وشخص تاني عايز يدخل اسمه باسل جبل:دخله هو واللي معاه من غير حراسة وفتشهم كويس دخل رسلان من باب المستشفي واتجه بكل شموخ للدور اللي فيه العراف وطبعاً في كل دور في حراسة وتأمين جامد نهي والكل مستنين يشوفوا مين اللي جاي يشوف عمار ولقوا رسلان ظهر قدامهم (وللمعلومة رسلان في ملامح من عمار زي نهلة بظبط اكنهم توأم) سليم:أهلا بيك يا رسلان طلبت تطمن على العراف رسلان:أهلا بيك يا سليم بيه نهي:غريبة اكنكم توأم انت مين هالة:لولا ان عمار في غيبوبة كنت افتكرت انه انت لولا ان بشرتك غامقة شوية رسلان بابتسامة:اعرفكم بنفسي أنا رسلان محمد العراف اخو عمار العراف من الأب نهي والكل بدهشة:لولا ان في شبه بينكم كنت قولت انك كداب سليم:انت ابن منال صح رسلان:صح يا عمي سليم انا رسلان ابن منال بس تعيش انت نهي:سليم انا مش فاهمة حاجة مين ده أسيل:هو احنا عندنا أخ ولد غير عمار سليم:محدش كان يعرف حاجة الا انا ومحمد العراف قبل ما يموت وهو اللي طلب مني مقربش من رسلان ولا نيجي جمبه وهو اللي اختار ان عمار اللي يبقي الكبير من بعده ورسلان يكون اخو عمار الصغير واخوكم يا بنات رسلان:انا مش طالب اي مشاعر من اي حد فيكم بس انا طول الوقت من ساعت ما عرفت ان ليا اخ وعيلة وانا مقرر مقفش قدامه الا وانا ناجح علشان اكون قادر اكون ضهر وسند ليه ولسه جاي من السفر النهاردة واول ما سمعت باللي حصل قررت اني اجي ولازم اكون في ضهره هالة:نورت يا رسلان، انا صديقة عمار المقربة بس للاسف عمار دخل في غيبوبة تاني رسلان:نعم انت بتقولي ايه، هو مش كان فائق أسيل بغضب:انت بتكلم كده ليه ملكش حق تكلم بصوت عالي اخوك الكبير عايش وهو اللي يكلم معنا ويحقق مش انت رسلان:مين انت بقي علشان تكلميني كده سليم:اهدوا مش عايز اي دوشة، دي أسيل اختك الصغيرة يا رسلان رسلان بهدوء:اسف يا جماعة على الازعاج اللي عملته بس ممكن ادخل عند عمار سليم:ما هو في غيبوبة يابني هنشوف الدكتور الاول بس مين اللي معاك ده باسل رد:انا صاحبه ومدير مكتبه يا سليم بيه وكنت متابع اخبار العراف اول باول وببلغه بيها سيلين:انا سيلين اختك يا رسلان ودي نهلة اختنا برضو وكمان أسيل رسلان:عارفكم كلكم يا سيلين واتمني يجي يوم ونكون قريبين من بعض لاني الأول كنت وحيد ودلوقتي ليا ضهر بيكم هالة انسحبت وسط الهيصة اللي حاصلة برة دي ودخلت لعندي كنت لسه مخدتش الدواء اللي يخليني انام انا:في ايه خير جيتي تاني ليه كنت لسه هاخد الدواء هالة:مش عارفة اقولك ازاي بس حصل حاجة غريبة انا:خير قولي هالة:في شخص جيه دلوقتي اسمه رسلان وبيقول انه اخوك الصغير رسلان محمد العراف انا بفرحة وبهدوء:احيراً شرف البيه ههههههههه هالة باندهاش:غريبة انت متصدمتش يعني ان ليك اخ ولد لا وكمان كنت مستنيه انا:انا عارف عنه كل حاجة من حوالي 6 شهور او سنة بس لما دورت وراه عرفت انه رافض يقابلني الا لما يكون قدوة ليا وقادر يبقي ضهر ليا واحترمت مشاعره ومرضتش اعرفه بنفسي ولا اكلمه هالة:عمار ده فيه شبه منك بس هو بشرته اغمق منك هههههه انا:ابويا شكله كان بيخلي كل حريمه تمسك صورتي وتتوحم عليا نهلة طالعة شبهي وكمان رسلان هالة:هيعرف الحقيقة ولا انا:اه هيعرفها منك انت، لأنه بقي ضهري وسندي يا هالة ورسلان كويس ومحترم وملهوش في الدوشة بتاعت العرافين وزي ما هو يختار بقي بس مش هيقابلني انا هيقابلني في بيتك هالة:اسفة بس مش فاهمة بيتي ازاي انا:هالة انا مش هينفع اخرج من هنا اروح مكان معروف او بتاعي وطبعاً اللي هيعرف اني مش في غيبوبة هو صخر والفريق بتاعي وانت وماسأل وأسيل ورسلان يعني مش هينفع ارجع القصر الحراسة ذات نفسها مش هتعرف هالة:حاضر بس طنط نهي قالت اني هرجع معاهم للعزبة انا:هترجعي معاهم عادي وتسيبي سلوي هناك وتنزلي القاهرة بأي حجة هالة:حاضر يا عمار انا:ماسأل لسه مرجعتش صح هالة:لسه يا عمار ولا هي ولا صخر برة عندهم دخلت عليهم خديجة السيوفي خديجة:مساء الخير ممكن اشوف العراف سليم:مساء النور يا خديجة خديجة:حضرتك تعرفني سليم:اه خديجة السيوفي بنت اخويا وحبيبي نديم السيوفي خديجة باستغراب:حضرتك مين سليم:انا سليم العراف عم عمار العراف خديجة:تشرفت بيك عايزة اشوف العراف لو سمحت سليم:اسف يا بنتي عمار في غيبوبة بعد ما فائق دخل فيها تاني خديجة:انا لازم اكلم ضروري معاه حياة او موت سليم:تحبي نكلم طيب مع بعض يمكن أقدر اساعدك خديجة:معنديش مانع بس في مكان تاني بلاش هنا في العالم الآخر عند ماسأل ماسأل:طب علشان خاطري اسمح ليها بالتحول خلينا نلحق عمار والعيلة اوزيس:اسف يا ماسأل بس مش هينفع ماسأل بغضب:مينفعش ليه مانت لازم تديني سبب ليه مينفعش اوزيس بغضب شديد:لان عمار العراف........وسكت ماسأل:كمل عمار ايه سكت ليه هو في ايه بيحصل ايفسون:معرفش يا ماسأل في ايه يا اوزيس ما تكلم الملكة أليف (زوجة اوزيس) دخلت عليهم:هقولكم انا في ايه مادام اوزيس مش راضي يتكلم اوزيس:مينفعش يا أليف مينفعش حد يعرف السر ده أليف:انت خبيت كتير بالاتفاق مع محمد العراف ماسأل:ياريت تكلمي يا أليف لان مفيش وقت أليف:اللي حصل زمان هو، ان محمد العراف مضي العهد مع اوزيس جدك بانه يكون صاحب القوة والمعرفة ويتجوز من هنا وزي ما الكل عارف ان محمد العراف اتجوز ايفسون ماسأل:ما كلنا عارفين كده حتى ايفسون كمان أليف:اللي محدش يعرفه، ان محمد العراف موافقش ان ايفسون تتحول وتبقي بشرية وقالها خليكي هنا وعادي انا هجيلك كل فترة لان وقتها كان بيدور يتنقل بين العالمين عن طريق السرداب برضو عكس اللي عمار عمله واختار انك تبقي بشرية علشان تعيشي جمبه على طول ايفسون:كل ده انا عارفة بيه يا أليف في ايه جديد أليف:محمد العراف اتجوز من نهي بعد جوازه على طول من ايفسون بس للاسف نهي مبتخلفش......... وبس كده يا ترى رسلان العراف هيكون فعلاً ضهر وسند عمار العراف، وازاي نهي مبتخلفش امال عمار يكون ابن مين ويا ترى عمار ناوي على ايه وايه خطته علشان نكون متفقين ومتأخرش عليكم هيبقي في كل 4 ايام جزء جديد (والايام بتتحسب من تاني يوم نشر الجزء) مستني تعليقاتكم وتوقعاتكم في التعليقات واتمني اشوف تفاعل قوي على السلسلة الرابعة الي اللقاء في الجزء الثاني من السلسلة الرابعة العراف[/B] الجزء الثاني [B]أليف:انت خبيت كتير بالاتفاق مع محمد العراف ماسأل:ياريت تكلمي يا أليف لان مفيش وقت أليف:اللي حصل زمان هو، ان محمد العراف مضي العهد مع اوزيس جدك بانه يكون صاحب القوة والمعرفة ويتجوز من هنا وزي ما الكل عارف ان محمد العراف اتجوز ايفسون ماسأل:ما كلنا عارفين كده حتى ايفسون كمان أليف:اللي محدش يعرفه، ان محمد العراف موافقش ان ايفسون تتحول وتبقي بشرية وقالها خليكي هنا وعادي انا هجيلك كل فترة لان وقتها كان بيقدر يتنقل بين العالمين عن طريق السرداب برضو عكس اللي عمار عمله واختار انك تبقي بشرية علشان تعيشي جمبه على طول ايفسون:كل ده انا عارفة بيه يا أليف في ايه جديد أليف:محمد العراف اتجوز من نهي بعد جوازه على طول من ايفسون بس ايفسون:بس ايه سكتي ليه كملي كلامك يا أليف أليف:عمار مش ابن نهي يا ايفسون، عمار ابنك انت ماسأل:نعم بتقولي ايه ازاي ده عمار بشري اصلاً ازاي ابن ايفسون ايفسون بصدمة:نعم بتقولي ايه عمار ابني طب ازاي أليف:هحكيلك فلاش باااااااك محمد العراف:اوزيس ايفسون حامل وانا مش عارف اتصرف ازاي كده الولد هيبقي جن مش بشري ولا هيبقي ايه بظبط اوزيس:لا يا محمد، الولد هيبقي نصف بشري ونصف جن لو أتولد هنا لكن لو اتولد في عالم البشر هيبقي بشري بالكامل محمد:طب ازاي هيحصل انه يبقي بشري اوزيس بيفكر:بص عندي حل بس مينفعش حد يعرفه خالص حتى ايفسون محمد:انطق خير اوزيس:نهي مراتك مبتخلفش صح بس هي متعرفش كده ولا عرفت محمد:لا نهي متعرفش حاجة وخايف اجرحها اوزيس:حلو اوي بص بقي انت هتأخد ايفسون للعالم البشري معاك بس وهي جِنية مش بشرية وهتدي نهي منوم قوي، وانا بنفسي اللي هنقل الجنين من بطن ايفسون لبطن نهي الجنين كده عنده قد ايه يا محمد محمد:اعتقد يومين او 3 ايفسون قالتلي من يومين اوزيس:كويس اوي كده هنقدر ننقل الجنين وده طبعا مخالف للطبيعة بس هنعمل ايه مادام حصل اللي حصل وايفسون مش بشرية يبقي لازم ابنك يتربي في عالم البشر علشان يكون معاك يا محمد خد اوزيس ومحمد العراف ايفسون وهي غايبة على الوعي ووصلوا للفيلا عند نهي، وكانت غايبة عن الوعي هي كمان بسبب سحر اوزيس والاتنين بقوا على سرير واحد محمد:هنعمل ايه دلوقتي اوزيس:مردش على محمد وبدأ يقول طلالسم وتعويذة سحر نقل الجنين من بطن ايفسون لبطن نهي اوزيس خلص الطلالسم وكلم محمد العراف:بص يا محمد دلوقتي نهي بقيت حامل خلاص محمد:طب وايفسون لما تفوق وتكتشف مانت عارف انها بتعرف حاجات اوزيس:متقلقش ايفسون هتنسي كل حاجة من قبل حتى ما تبلغك انها حامل وبعد كده خلى بالك وانت معاها يا عراف فاهمني أكيد محمد:فاهمك يا اوزيس شكرا ليك على المساعدة بس ده يفضل سر بينا ولا نهي تعرف ولا حتى اي حد رجووووع من الفلاش بااااااااك ايفسون بحزن ودهشة:يعني عمار يكون ابني انا أليف بحزن:ايوة يا ايفسون ابنك اللي كنتي حامل فيه بس اتنقل في رحم نهي وهي بقيت امه اللي اترب في بطنها وكبر معاها ماسأل بحزن ودهشة:يعني عمار كده عنده 2 أم ايفسون و نهي...عمار لو عرف حاجة زي كده معرفش ردة فعله هتبقي ايه اوزيس:مش لازم يعرف ايفسون بغضب:ازاي مش لازم يعرف يا اوزيس مش كفاية اللي عملته فينا زمان كمان عايز تحرم ابني من انه يعرف الحقيقة، اول ما شوفته حسيت بشعور غريب حسيت انه حتة مني بس قولت يمكن بسبب حبي الكبير لمحمد العراف وانه شبهه بس احساسي طلع صح انا موافقة يا ماسأل هاجي معاكي اوزيس:وانا قولتلك لا يا ايفسون مش هتتحولي لبشرية ايفسون:متنساش اني اختك يعني من العائلة الملكية وليه الحق اني اختار انا عايزة ايه ومش عايزة ايه عن اذنكم يلا يا ماسأل خرجت ايفسون وماسأل من قاعة الملك اوزيس ورجعت لمكانها اللي بتقعد فيه ماسأل:انا مصدومة بجد عمار يبقي ابنك يعني انا وعمار قرايب ايفسون بحزن:يعتبر مش ابني بشكل كامل بس هو كان في بطني الاول وبعدين اتنقل في بطن نهي يعني احنا الاتنين امهااات لعمار ماسأل:ناوية على ايه يا ايفسون هتيجي معايا ولا لا احنا بقالنا يومين هنا وانا معرفش حاجة عنه ايفسون:هتحول لبشرية بس معايا قوة الجن زي ما هي وهيكون عمري 40 سنة وطبعا هعمل خلطة سحر الجمال ماسأل:طب بسرعة يا ايفسون مفيش وقت عد حوالي ساعة لحد ما ايفسون عملت الترياق وشربته وجسمها وهيئتها بقوا بشرية تماماً نفس جمال ماسأل واكتر منها كمان تشوفها متقولش انها 40 سنة ابداً تقول انها 30 سنة ولسه شابة ماسأل:احية انت كده اتحولتي ده عمار لو شافك مش هيعرفك هيفتكرك واحدة صاحبتي ههههههه ايفسون:تصدقي مشتاقة اوي اشوفه عكس كل مرة المرادي هشوف ابني اللي اتربي واتولد بعيد عني يلا بينا واتنقلت ايفسون وماسأل للسرداب..خرجوا من هناك لقيت صخر زي ما هو في العربية ماسأل:صخر انت لسه هنا اسفة اتأخرت عليك صخر:ولا يهمك انت غيبتي يومين كاملين، بس عندي اخبار مش كويسة ماسأل وايفسون بقلق:خير عمار كويس صخر:العراف دخل في غيبوبة تاني وجسمه رافض يستجيب للعلاجات ماسأل:بسرعة يا صخر خدني المستشفى صخر:الكل في العزبة دلوقتي تحبي نروح هناك الأول ماسأل:ماشي يلا بينا اتحرك صخر بايفسون وماسأل للعزبة وهما على الطريق صخر كان مستغرب مين دي اللي خرجت مع ماسأل لانه عارف اصل ماسأل ايه وصلت ماسأل للقصر ماسأل:عمار كويس حد يرد عليا عمار كويس نهي:اهدي يا حبيبتي عمار كويس بس دخلت في غيبوبة تاني أسيل بعياط:عمار مش هيموت صح يا ماسأل ماسأل بعياط:لا يا حبيبتي مش هيموت متقلقيش ايفسون:مساء الخير التعزية ليكم شدوا حيلكم نهي:مساء النور شكرا ليكي مين حضرتك ايفسون:قريبة ماسأل لما سمعت اللي حصل جيت على طول لاني بعز عمار اوي سليم:اهلا بحضرتك يا مدام.... ايفسون:انا ايفسون سليم:اهلا بيكي اتفضلي ماسأل بعياط:عمي سليم عايزة اشوف عمار حالا سليم:مش هينفع يا ماسأل الدكتور مانع الدخول لعنده حتى رسلان معرفش يدخل ماسأل:مين رسلان، حضرتك مين ايفسون ردت قبل ما رسلان يرد:انت اخو عمار الصغير صح رسلان بدهشة:صح حضرتك عرفتي ازاي ايفسون:باين عليك يا رسلان شبه محمد العراف وهو صغير اوي نهي باستغراب:وحضرتك تعرفي محمد العراف جوزي منين ايفسون بلجلجة:شوفت صورته مع عمار قبل كده هالة مسكت تليفونها وبعتت رسالة لتليفون ماسأل وأسيل وصخر ورسلان كمان وخدت رقم رسلان مني انا قبل ما ادخل في النوم بسبب المنوم هالة:ماما انا لازم ارجع القاهرة حالا حصلت مشكلة في فرع الشركة ولازم احلها بنفسي سلوي:طيب نرجع سوا هقعد ليه هنا لوحدي نهي:مفيش الكلام ده يا سلوي احنا بقينا صحاب هتفضلي هنا لحد ما نطمن عليكي وصخر هيروح مع هالة لانها مينفعش تبقي لوحدها أسيل بتشوف التليفون:متقلقيش يا حلوة عمار كويس وهيقابلك بعد شوية متبينيش اي ردة فعل ماسأل بتشوف التليفون:متقلقيش يا ماسأل عمار بخير وكويس وهيشوفك بعد شوية متبينيش اي ردة فعل رسلان:أخوك مستنيك وكان عارف بيك من فترة بس سابك علشان محبش يضغط عليك وهو مستنيك ونفس الرسالة وصلت لصخر ان عمار كويس وعايزك هالة:استأذن انا يا جماعة ماسأل:وانا كمان عايزة اروح المستشفي وهأخد ايفسون وأسيل معايا سليم:طب اصبري هوصلكم انا لان صخر هيروح مع هالة وجبل عند عمار رسلان:خليك يا عمي انا هوصلهم ومتقلقش الحراسة بتاعتي برة نهي:رسلان يمكن مقابلتنا مكنتش لطيفة بس خلي بالك على نفسك وخد حراسة من رجالة الموت مع حراستك رسلان:حاضر حضرتك نهي:مسمهاش حضرتك اسمها يا ماما انا مامتك زي منال رسلان بفرحة:حاضر يا ماما خرجت هالة عند صخر هالة:جاهز للي عمار طلبه منك صخر:متقلقيش الحراسة دلوقتي بتتغير عند عمار وبلغت الفريق بتاعه كمان هالة:طب يلا بينا وخرجت ماسأل هي كمان ورسلان معاهم رسلان:هي مين هالة دي اللي بعتت لينا الرسائل ماسأل:صاحبة عمار ومتقلقش هي ثقة أسيل:المهم دلوقتي نشوف عمار كويس ولا لا ممكن نتحرك بقي فلااااااااااش باااااااك انا:بقولك ايه يا دكتور انا مش هاخد الدواء وفاكس منه انا عايزك تديني مفتاح عربيتك وهدومك والبالطو الأبيض كمان الدكتور:حاضر يا عمار بيه بس هتخرج ازاي من غير الحراسة ما تشوفك انا:مانت هتتصل بحد دلوقتي انه ياخد الحراسة الي على الباب ويقولهم هنجهز اوضة العناية للعراف فلازم تيجي الحراسة معنا وفعلا الدكتور عمل كده والحراسة اتحركت وانا لبست هدوم الدكتور ولبست البالطو كمان وخرجت من الاوضة ومشيت من الباب الخلفي ونزلت الجراچ ولقيت عربية الدكتور وكان قايلي على الارقام بتاعتها وخدتها واتحركت على القاهرة في فيلا نديم السيوفي رجعت خديجة من برة بعد غياب اكتر من 5 ساعات داليا:انت كل ده فين قلقتيني عليكي انت كويسة حد عملك حاجة خديجة:انا كويسة وبخير متقلقيش نديم:قلقتينا يابنتي ومشيتي من غير الحراسة كمان خديجة:انا كويسة بس معرفتش اقابل العراف نديم:نعم امال كل ده فين خديجة:العراف في غيبوبة وتعبان داليا:امال اتأخرتي ليه يا حبيبتي كل ده خديجة:قابلت سليم العراف وقعدت معاه كمان نديم:وقالك ايه اكلمتي معاه في حاجة فلااااااااااش بااااااااك سليم:ابوكي صديقي من زمان وحبيبي كمان كانت اول مرة اشوفه من 20 سنة يوم الفرح بتاع سيلين خديجة:غريبة مع انكم اعداء وبينكم تأر سليم باستغراب:اعداء وتأر ايه يابنتي مفيش الكلام ده خديجة بغضب:ازاي مفيش الكلام ده مش انتوا قتلتوا جدي والعراف الكبير قتله زمان سليم بدهشة:محصلش يا بنتي وعزت العراف مقتلش السيوفي جدك اللي قتل السيوفي شخص تاني خالص وحاول يضرب العيلتين في بعض ووقتها طبعا ابوكي كان صغير ومحمد العراف استلم مكان ابوه وكان خايف على ولاده علشان كده لحد النهاردة بنكتشف انه عنده ولاد جديدة خديجة:مين اللي قتل جدي مادام مش العراف سليم:عمار العراف اللي يقدر يرد على سؤالك مش انا ولازم تستني العراف يفوق وبلاش الكرهه والحقد يا بنتي لان العراف مش هو اللي عملها بس للاسف اضحك على ابوكي وقتها وصدق ان العراف اللي عملها بسبب كان في خلاف بينهم وقتها رجووووع من الفلاش بااااااااك نديم:يعني مش عزت العراف اللي عملها وانا عايش 20 سنة من عمري فاكر انه هو داليا:ما يمكن سليم العراف بيكدب علشان يداري على اللي حصل زمان نديم:العرافين مش بتكدب يا داليا حتي لو على رقبتهم حكم الاعدام وهينقذهم مش بيكدبوا ابداً خديجة:يعني كلام سليم العراف صح وان مفيش بينا تأر كده داليا:وانت فرحتي كده ليه مش يمكن كداب ولسه منعرفش عمار هيفوق امتي خديجة:انا مفرحتش ولا حاجة بس فرحت ان جدي مماتش على ايد الناس دي وهنستني العراف يفوق ونشوف عن اذنكم في فيلا هالة المحمدي وصلت الأول ومكنش حد وصل خالص وكانت هالة سابلتي المفتاح وقالتلي انها هتأخد مفتاح سلوي امها في السر دخلت وغيرت هدومي اللي خدتها من المستشفي كانت ماسأل جابتلي طقم جديد قبل ما تمشي وجهزت ومنستش شياكتي حتي في وقت احزاني وقعدت مستني وصلوهم بالسلامة بعد نصف ساعة من الانتظار سمعت صوت العربيات من غير اي حراسة وهتعرفوا ازاي بعد شوية رسلان خلع منهم الباب اتفتح وجريت عليا أسيل اول ما شافتني أسيل:حبيبي انت كويس يا قلبي فيك حاجة طمني انا:بخير يا حبيبتي وكويس لما شوفتك قربت ماسأل عليا وحضنتني هي كمان ماسأل:وحشتني اوي اسفة اتأخرت عليك بس غصب عني انا:ولا يهمك المهم انها جت معاكي نورتي يا ايفسون ايفسون بنظرة عتاب وحزن:بنورك يا حبيبي انا:مش ناوي تقرب عليا ولا ايه تعال في حضني يالا رسلان جيه بسرعة لحضني وحضنته وكنت فرحان اوي انه بخير وكويس وقعلا ناجح وهيبة قدامي رسلان:ياااااااااه كان نفسي في الحضن ده من زمان اوي كان نفسي اترمي في حضنك ياخويا واقولك اني اخوك انا:وانا كمان يا حبيبي بس ادينا مع بعض خلاص واوعدك مش هسيبك تاني رسلان:عمار انت ضهري وسندي من النهاردة وانا جمبك وفي ضهرك انا:مع انك مش بتحب السلاح ولا الدم رسلان:مش بحبهم بس مش هسيبك رجلي على رجلك يا عمار انا:وانا عايزك في ضهري يا رسلان نورت يا رسلان العراف انا:هالة شكرا انك كنتي قد المهمة اللي قولتلك عليها هالة:اطلب اي حاجة وانا تحت امرك صخر:اتبسط انك بخير وانك مخبتش عليا خبر غيبوبتك المزيف ههههه انا:عيب انت سري ودراعي اليمين ومن النهاردة انت ورسلان اصحاب اسراري رسلان وصخر:اؤامرك يا عراف ههههه قصدي يا عمار ايفسون:ممكن تمسك ايدي وتركز في عيني شوية صغيرين انا وفهمت ايفسون:لا يا ايفسون مش دلوقتي لازم افضل بالنار اللي جوايا ماسأل:ليه يا عمار خليها تعالجك علشان قلبك يهدي شوية انا:لا انا كده كويس مش عايز انسي وجعي ولا يهدي حتى عايز النار تأكل في قلبي كده علشان مش هسيبهم عايشين رسلان:شوف عايز اي وانا افديك برقبتي انا:متقولش كده انا مش حمل خسارة حد تاني بحبه انتوا فاهمين الكل:فاهمين انا:صخر فين الفريق صخر:على الطريق يا عراف قدامهم شوية ويوصلوا انا:تمام، أحب اعرفكم بالشخص الجديد تعالى يا اكتشا اكتشا خرجت من اوضة المكتب الجاسوسة بتاعتي اللي كانت عند التنين طول الفترة اللي فاتت اكتشا:اؤامرك يا عراف انا:اعرفكم باكتشا الجاسوسة اللي كانت عند التنين وشافته وعرفت هو مين شكلا وكل حاجة عنه وهي اللي بلغتني بالاغتيال بس كانوا شاكين فيها وقالوا قدمها قبل الاغتيال بدقائق أسيل غيرانة من لبس اكتشا وشكلها ودخلت جوا حضني:المهم انك كويس انا:بوست أسيل من خدها، كويس طول مانتوا بخير بس قلبي وجعني على لميس وعيني دمعت ايفسون جريت عليا ومسحت دموعي:متعيطش متخليش قلبي يوجعني عليك انا باستغراب:حاضر يا ايفسون وصل الفريق واحنا بنكلم وجيه وقت الجد يا صديقي جاهز للي هتسمعوا دلوقتي في مكان تاني منعرفش عنه حاجة هههههههه خلاص مش هرخم عليك المرادي تعال نشوف العراف عايز اي منهم إيلا:اوووووف كويس انك بخير خوفت فعلا تكون دخلت في غيبوبة انا:متقلقوش انا بخير اهو بس الي جاي معرفش هخرج منه بخير ولا لا وعايزكم معايا وليكم حرية الاختيار ومش عايز رد دلوقتي رسلان:اسف بس من قبل ما اسمعك انا في ضهرك ومعاك صخر والكل:واحنا كمان يا عراف انت عارف اننا فداء ليك انا:اسمعوني كويس طيب، دلوقتي اجتماع العهد قرب اوي وطبعا لو العراف معملش ردة الفعل بتاعته قبل الاجتماع يبقي بيعرف الكل انه بقي مستسلم لاي هجوم ووقتها كل دول العالم كل كبير مافيا فيها هيحاول يقتلني وهيهجم علينا والمرادي العيلة كلها مش انا وبس ولو مردتش عليهم في أقرب وقت حرفيا الكل هيعرف ان العراف بيتنازل عن العرش ووقتها الكل هيطمع فيه ويهجم عليا علشان اللي هيموتني هيمسك مكاني إيلا:معني كده انت عملت حوار الغيبوبة علشان تعرفهم انك مش معاهم اصلا وتعرف ترد عليهم وتفاجئهم انا:صح كده شاطرة بس المرادي الهدف مش سهل لاننا رايحين في ارضهم والموضوع مش زي مارتن ولا نوح المرادي احنا رايحين تركيا رسلان:اشمعنا تركيا هو التنين هناك اكتشا:ايوة اخر معلوماتي انه هناك بيجهز لاجتماع العهد وكمان انطوان ومراد هناك وكولكان طبعا ماسأل:اسفة اني بدخل في كلامكم بس انا عارفة انك قوي وتقدر عليهم بس المرادي انت بتقول انك رايح لارضهم برجلك ومن غير حراسة الموت ولا حتى الكتيبة الخاصة امال هتحمي نفسك ازاي انا:متقلقوش من نقطة الحماية لان معمول حسابها كويس اوي في ناس هناك هتساعدنا اول ما نوصل بكل حاجة نطلبها صخر:الهدف مين انا:جماعة التنين كلها يا صخر ومش هنرجع الا لما الكل والعالم كله يشوف صور جينكيز وعصابته مرمين جمب بعض رسلان:انا جاهز يا عمار انا:انت هتفضل هنا يا رسلان بلاش انت تدخل في الانتقام والدم دي مش حربك انت رسلان:اسف اني هخالف كلامك بس مفيش الكلام ده رجلي على رجلك انا مش صغير يا عراف ايفسون قاعدة سرحانة فيا:ابني واقف قدامي ومش قادرة اقوله اني امك ولا حتي اخده في حضني اي العذاب ده بس انا وركزت مع ايفسون وافكارها:ايفسون انت بتفكري في ايه اللي عرفته ده صح انت بتهزري اكيد الكل يخرج يا جماعة لو سمحتهم وتفضل ايفسون وماسأل خرج الكل من الاوضة وسابوني انا وايفسون وماسأل انا:انت كنتي بتفكري في اي من شوية جاوبيني ماسأل:عمار اهدي، انت تعبان كنا هنحكيلك بس بعد الاجتماع انا بغضب:تحكيلي ايه، تحكيلي ان ايفسون امي طب ازاي ازاي انا مخي هينفجر ايفسون بعياط:اهدي يا حبيبي هفهمك كل حاجة انا مكنتش اعرف غير دلوقتي قبل ما اتحول اوزيس كان رفض تحولي وأليف اللي حكت لينا كل حاجة اهدي يا حبيبي هحكيلك كل حاجة وحكيتلي ايفسون كل حاجة وكل معلومة تعرفها عن الموضوع وانا مش مستعوب اصلا ازاي ابويا يعمل كده وليه رفض يحول ايفسون مادام كانت حامل فيا وينقلني في بطن نهي اي الحاجة اللي اول مرة اسمع عنها دي ولا حتى *** في حضانة يصدق اللي بيتقال بس الجن قادر على قدرات خارقة ادهاله الخالق بس مش للدرجة انا:سيبوني لوحدي لو سمحت خرجوا هما الاتنين وانا مصدوم ومش مصدق السر الجديد كل ده بيحصلي من بعد موتك يا حبيبتي كل ده بيحصل وانا لوحدي يا لميس وحشتيني اوي يا لميس وحشتيني يا حبيبتي وصرخت بعلوو صوتي اااااااااااااااااه أسيل:عمار ماله في ايه وبيصرخ ليه كده سبوني ادخل ماسأل بحزن:مش هينفع يا أسيل سبيه لوحده شوية أسيل:فهموني عملتوا ايه في اخويا عملتوا فيه ايه ايفسون بزعيق:زي مانت خايفة على اخوكي انا خايفة على ابني كمان ممكن تهدي أسيل بدهشة:انت بتقولي ايه ابنك ازاي، ده ابن ماما نهي انت بتخرفي ماسأل:أسيل اكلمي حلو، ايفسون طلعت مامة عمار ونهي مش مامته اصلا رسلان:احية اخويا مش هيستحمل كل الضغط العصبي ده عليه صخر بحزن:متقلقوش عليه هيبقي كويس عمار قوي إيلا ومونيكا وعامر وسارة:عمار قوي بس الحمل بقي كتير اوي عليه هالة:صعبان عليا اوي موت لميس وخبر مامته عمار فعلا بيتوجع ماسأل:انا هدخله وهطمنكم دخلت عليا ماسأل لقتني قاعد في الأرض وساكت جريت عليا خدتني في حضنها ماسأل:علشان خاطري بلاش تعمل كده انت قوي وانا عرفتك دائما وانت قوي بلاش تضعف لميس مستنية حقها تجيبه ليها انا:هي فعلا امي يا ماسأل امال نهي تبقي مين ماسأل:حبيبي هما الاتنين امهااات ليك واحدة هي اللي حملت فيك وواحدة هي اللي ولدتك من بطنها وربيتك انا:ليه ليه ابويا يعمل كده فيا ويخبئ كمان السر عني ماسأل:عمار فوق يا حبيبي انت وراك حاجات مهمة سيبلي الموضوع ده انا هحله وهعرف الكل بالطريقة الصح هترجع تلاقيه محلول انا:طب انا اتعامل معاها ازاي دلوقتي ماسأل:امك يا عمار من امتي وانت بترفض اي فرد جديد في العيلة اديك خدت رسلان في حضنك وهي كمان محتاجة حضنك وانت محتاجها يا حبيبي اندهالك انا:ماشي يا ماسأل خرجت ماسأل وندهت ايفسون علشان تدخل ايفسون:انت كويس صح انا:انا تعبان اوي خديني في حضنك حسسيني بيكي ايفسون جريت وخدتني جوا حضنها وفضلت تعيط وانا كمان بعيط في حضنها...انا اسفة غصب عني لو بايدي مكنتش بعيدت عني ولا لحظة انا:متتأسفيش ملكيش ذنب في حاجة يا ماما ايفسون:طلعة منك حلوة اوي كان نفسي اسمعها اوي طول حياتي بس ابوك دائما لما كان بيلمسني مكنش بينزل جوايا احممم اسفة معرفتش قولت كده ازاي انا:ولا يهمك بس ايه القمر ده انت لما بقيتي بشرية احلويتي اكتر ايفسون بكسوف:عيونك اللي حلوة يلا قوم الكل مستني برة خرجت من الاوضة وايفسون في حضني وكنا كويسين واتقبلتها بسرعة هالة:انت كويس احمم قصدي عامل ايه انا:بخير يا هالة اسف قلبنا بيتك دوشة هالة:عيب متقولش كده البيت بيتك صخر:هنتحرك امتي يا عمار انا:حضر طيارة خاصة يا صخر علشان هنتحرك بعد 3 ساعات وصل على الجملة دي سليم العراف سليم:اتأخرت عليكم انا:لا تمام جيت في وقتك تعال عايزك سليم دخلنا المكتب وعرفت منه كل اللي حصل سليم:الخبر اتسرب خلاص والكل عرف انك في غيبوبة انا:كويس اوي طبعا مش هوصيك تخلى بالك منهم هنا كويس اوي سليم:متقلقش يا عمار بس في حاحة خديجة بنت السيوفي جت وكانت عايزة تشوفك انا:ليه في ايه سليم حكالي كل حاجة وقالها ايه كمان انا:مش وقتها يا سليم انا عندي الاهم دلوقتي بس خليك على تواصل بيها وعايزك تركز بحمايتك على هالة وتفضل في العزبة وخلي بالك من ايفسون سليم:مين ايفسون دي بقي انا:امي يا سليم امي الحقيقية سليم:نعم امال نهي تبقي مين انا:امي برضو ماسأل هتشرحلكم كل حاجة بعدين بعد مرور 3 ساعات كانت الطيارة جهزت وكل حاجة تمام انا:ماسأل مش هوصيكي انت بدالي هنا وسليم معاكي خلى بالك من نفسك ومن البيبي ماسأل:تروح وترجعلي بالسلامة يا حبيبي متتأخرش يا عمار وطمني انا:حاضر يا حبيبتي، أسيل عايزك قوية ومتقلقيش هرجعلك أسيل قربت من ودني:بحبك متتأخرش عليا يا حبيبي هالة:تروح وترجع بالسلامة متقلقش كله هيبقي تمام هنا انا:وقربت منها وانا بسلم عليها، يسلمك يا بطل انت لما ارجعلك هشوف قلبك عايز ايه هالة بكسوف وصدمة:احممم ترجع بالسلامة ايفسون:ملحقتش اشبع منك متتأخرش عليا ممكن انا:متقلقيش هرجع مخصوص علشانك هههههه انا:جاهزين يا شباب الفريق واكتشا ورسلان:جاهزين ياعراف خدنا بعضنا وركبنا العربيات واتحركنا على مكان الطيارة الخاصة وبس كده نتقابل في الجزء القادم ونشوف العراف مين هيساعده هناك وكمان نهي هتتقبل خبر انها مش أمه الحقيقية ازاي اللي اللقاء في الجزء الثالث من السلسلة الرابعة الجزء الثالث وصلت لمكان الطيارة الخاصة وطبعاً زي ما انتوا عارفين المرادي انا مسافر ومفيش اي حراسة معايا ولا حتى تعرف اني واقف على رجلي صخر:عمار جاهز للخطوة دي ولا تحب نأجلها ونبعت الحراسة الأول انا:انا مش بخاف يا صخر وانت عارف كده كويس، وكمان مين قال ان مفيش رجالة هناك كل حاجة هتعرفوها لما نوصل صخر:انا مقصدش يا عمار انا خايف عليك واحنا المرادي هنطول هناك المرادي انت رايح ل3 اشخاص مش شخص واحد وهنرجع انا:سيبك يا صخر قولي ابراهيم العطار عمل ايه صخر:اخر حاجة اعرفها عنه انه وصل واستلم كل الاملاك وسيلفا وتشارلي لسه معملوش اي ردة فعل رسلان:عمار ممكن اعرف انت ناوي على ايه إيلا:هرد عليك بالنيابة عن العراف، عمار مش بيقول لحد خطته الا قبلها بيومين او لما هنوصل ويبدأ يطلب مننا مهام انا:بظبط كده يا رسلان، ومتقلقش هتعرفوا كل حاجة لما نوصل يلا اربطوا الاحزمة علشان الطيار هيتحرك في قصر العراف البلد نهي:انا هجهز واروح المستشفي اشوف عمار واطمئن عليه مش قادرة اقعد كده يا جماعة بجد سوزان:اهدي يا نهي هيبقي كويس وهيخرج بس الدكتور منع عنه الزيارة يعني ملهاش لازمة تروحي نبيلة بحزن:لميس وحشتني اوي وكمان خايفة اوي على عمار نهلة:اخويا هيبقي قوي وهيرجع بالسلامة متقلقوش انا مطمنة وحاسة بكده دخلت عليهم وهما بكلموا أسيل وهالة وايفسون وماسأل ماسأل:مساء الخير عاملين ايه نهي:مساء النور، ماسأل ممكن افهم انت بتختفي فين وبترجعي تاني ماسأل:عمار بيكون عارف يا ماما انا فين وبعمل ايه متقلقيش نهي:ازاي عمار عارف وهو اصلا في غيبوبة أسيل:عمار يا ماما فايق وسافر كمان زمانه في الطيارة وكان مضطر يخبئ على الكل حتى الحراسة متعرفش نهي بدهشة:نعم يعني عمار مش في غيبوبة طب خبئ عليا ليه ده انا امي حتى ماسأل:مش كده يا ماما بس هو لو كان قال قدام الكل وقتها هيتسرب الخبر وجماعة التنين هتعرف وهو سافر ليهم نبيلة:احية يعني عمار من غير حراسة وكمان سافر ليهم علشان ينتقم في دخلة سليم:للاسف اه عمار العراف دلوقتي بين الحياة والموت يأما يرجع وهو رافع رأسه ورافع اسم العرافين يأما هيموت وكل العيلة هتتصفي هالة:أكيد هيرجع منتصر عليهم انا واثقة في عمار وتفكيره متقلقوش يا جماعة ماسأل:ماما عايزاكي في موضوع مهم لوحدنا بعد اذنك نهي:حاضر يا ماسأل تعالى نقعد في المكتب عن اذنكم يا جماعة دخلت نهي وماسأل وكمان ايفسون وأسيل نهي:مش قولتي لوحدنا يا بنتي اخرجي يا أسيل برة أسيل:لا يا ماما ما احنا نعرف الموضوع برضو متقلقيش ماسأل:بصي يا ماما القاعدة دي بعلم عمار وهو اللي وصاني اني اقعد معاكي وافهمك كل حاجة لحد ما يرجع من السفر بخير وسلامة نهي:خير يا ماسأل قلقتيني يابنتي اكلمي ماسأل:ماما اعرف بايفسون مامة عمار العراف الحقيقية نهي بصدمة ودهشة وغضب:نعممممممممم ياختي مامة مين ازاي ده انت اجننتي امال انا اكون مين انا ام عمار وانا اللي ولدته من بطني ازاي دي تكون امه اصلاً اي الجنان ده (وصوت نهي كان عالي اوي لدرجة ان الكل سمع ودخلوا عليهم) نبيلة:اهدي يا نهي صوتك عالي اوي في ايه مالك نهي:تعالى يا نبيلة اسمعي الهبل ده قال بتعرفني وبتقولي اعرفك بايفسون مامة عمار ابنك الحقيقية سوزان:نعمممممم ازاي الهبل ده اكيد في حاجة غلط انت نصابة يا ست انت وجيتلنا منين اصلاً ايفسون بغضب وانفعال:انا مش نصابة ومسمحش لحد يكلمني بالاسلوب ده وبلاش انا بدل ما الكل يزعل وتندموا اسمعوها الاول قبل ما تحكموا عليها أو عليا نهلة:نسمع ايه انت فاهمة اللي بتقوليه يا ماسأل انت واللي معاكي دي كمان ماسأل بغضب:ماما نهي لو سمحتي افهمي واسمعيني، عمار كان عارف ان دي هتبقي ردة فعلك ومش هتقبلي تسمعي حاجة وسجلك الرسالة دي بصوته وشغلت ماسأل التليفون على تسجيل عمار عمار:نهي يا حبيبتي يا اجمل ما ليا في الدنيا كلها يا امي الغالية بس انت عارفة اني طول عمري بعاملك صاحبتي وحبيبتي مش امي وبس، عارف ان الموقف صعب وانا زيك متقبلتهوش بسهولة وكسرت كل حاجة قدامي واتعصبت جامد بس الكلام صح يا نهي، انا ابن ايفسون قبل ما اكون ابنك وعلشان خاطري لو بتحبيني اتعاملي بحب ومتعامليش الناس وحش واستنيني لحد ما ارجع وافهمي كل حاجة من ماسأل هي هتحكيلك كل حاجة ومتقلقيش انا اتأكدت بنفسي وهما كلامهم صح يا نهي هتوحشيني يا حبيبتي لحد ما ارجع واسف اني خبيت عليكي اني فايق بس كان لازم يحصل كده نهي بعياط:مقدرش اكسرله كلمة مقدرش ده نور عيني اللي كبر قدامي وكان بيكبر حتة حتة وحبيته اوي مش هنسي يوم ما قالي يا ماما، ياريتك ما طلبت مني اني اكون حلوة معاهم انا مدمرة دلوقتي من غيرك بس مقدرش ازعلك مني يا حبيبي ايفسون بعياط وبتقرب من نهي:انا اسفة انا مكنتش اعرف غير من يوم بظبط انه ابني انا اسفة بس كل الاحاسيس اللي قولتيها دي انا كان نفسي اعيشها وخصوصاً معاه ممكن نكلم انا وانت لوحدنا وهحكيلك كل اللي عرفته ولو بكدب في حاجة هو لما يرجع هيقولك كل حاجة نهي خدت ايفسون وطلعوا فوق في اوضتها وقررت انها هتحكيلها كل حاجة ايفسون:بصي اسمعيني كويس وبلاش تكوني قلقانة ولا تقطعي كلامي الا لما اخلص ممكن نهي:ممكن حاضر اكلمي ايفسون:انا اجوزت محمد العراف بسبب اتفاق بينه وبين اخويا زمان وكان لازم الاتفاق ده يتم بزواج بين العيلتين واجوزنا وبعد ليلة دخلتنا بفترة حسيت اني حامل وقولت لمحمد العراف وقتها وفرح جداً بس وقتها كان مجوزك من 3 شهور ومكنش حصل حمل وهو كان نفسه في الحمل علشان العهد والعرش هيسيبه لمين ومحمد العراف وقتها روحتوا كشفتوا انتو الاتنين وطلع العيب منك يا نهي انك مبتخلفيش اصلاً واسفة اني بجرحك بالكلام ده بس اسمعيني، اخويا مش من عالم البشر يا نهي احنا عشيرة من عشائر الجن القوي اللي عندهم قوة خارقة نهي بخوف:نعم بتقولي ايه ابعدي عني انا خايفة منك ايفسون:متخافيش انا بشرية دلوقتي زيي زيك متخافيش يا نهي انا بشرية دلوقتي، وده بسبب ترياق بنعمله يقدر يرجعنا بشريين المهم يا نهي، وقتها جوزنا محمد العراف اتفق مع اخويا انه لازم الحمل ده ميتمش لان وقتها انا كنت جنية ولو عمار اتولد في بطني كان هيبقي نصف بشري ونصف جن، وقتها حصل طلالسم وسحر واتنقل الطفل من بطني لبطنك وطبعاً اتعمل علينا سحر ونسينا كل الحادثة دي وانا اصلا نسيت اني حامل ورجعت مش حامل تاني وانت اللي بقي الجنين في بطنك وكبر في بطنك بس اللبن نزل في كسي انا ونزل في الرحم بتاعي انا عرفتي ليه احنا الاتنين نبقي امهااات عمار نهي بدهشة:دي ولا حكاية ألف ليلة وليلة بجد ليه محمد عمل كده وخبئ عليا ايفسون:لانه بيحبك اكتر مني يا نهي، مع اني بحبه اوي ولسه بحبه نهي بهدوء شوية:ايفسون انا بجد خايفة ازاي محمد كان بيجيلك هناك وبيجيلي تاني ايفسون:معلش عارفة ان الموضوع صعب، بس انا بشرية دلوقتي متخافيش نهي بتركيز:معني كده ان ماسأل كمان جنية زيك لانها قريبتك ايفسون:اه يا نهي وبرضو عمار عمل العهد مع اخويا وكان لازم جواز يتم بينا وبينهم بس ماسأل بشرية برضو نهي:احساس صعب اوي ان اكتشف ان ابني حبيبي فجأة يطلع ابن واحدة تانية وكان في بطننا احنا الاتنين ايفسون:متقلقيش علاقتك بيه هتفضل زي ما هي حتى علاقتك الخاصة والسرية ههههه نهي بدهشة:احممم انت قصدك ايه ايفسون:متكسفيش انا عارفة كل حاجة، هههههه هنكلم بعدين نهي:شكلك عارفة حتى مقاس بتاعه هههههههه ايفسون باعجاب:اه ابني دكر وقادر عليكم يا لبوة انت وهما هههههه نهي:يخربيتك انت اتحولتي ليه كده اتلمي بدل ما حد يسمعنا ايفسون:حاضر في فيلا نديم السيوفي خديجة في اوضتها وقاعدة مع نفسها بتفكر خديجة:ايوة زي ما بقولك كده على كلام على عمه سليم اهل عمار مش هما السبب ندي صاحبتها في التليفون:وانت ليه مصدقة كلام الراجل ده مش يمكن بيقولك كده وخايف على ابن اخوه منكم خديجة:بصي خلينا متفقين على حاجة ان العرافين محدش يقدر عليهم الا مافيا الاجانب ولازم يتجمعوا كلهم ضد العرافين لكن نديم السيوفي قوي اه لكن قدام العراف ضعيف ندي:انا احترت يابنتي يعني دلوقتي اللي اسمه عمار ده طلع برئ هو وعيلته من ددمم جدك ولا هتطلع لعبة انا خايفة عليكي خديجة:انا قلبي بيقولي انه برئ ومستنية يفوق من الغيبوبة وهروحله واكلم معاه ندي:طب سيبك الواد اشرف واجع دماغي وكل لما يشوفني يقولي خديجة مش هتيجي ومش هشوفها الواد هايج عليكي خديجة بعصبية:ندي بقولك ايه بطلي تحشري نفسك في الموضوع ده بدل ما اخسرك انا ولا يعجبني اشرف ولا غير اشرف ده عيل خول انا استاهل راجل بجد واحد يقدر حبي ويقدر عليا وعلى جسمي الطري ده مش واحد خول ندي:طب خلاص اهدي انا مش قصدي حاجة انا بقولك اللي بيحصل، بس مين ده اللي حظه في رجليه وهيلمس الملبن بتاعتنا هههههه خديجة:ملكيش دعوة هو مين، وفهمي اشرف بتاعك ده اياك يقرب مني بدل ما اخليه يندم ندي:حاضر انا هقفل معاكي بقي علشان العيال مستنياني مش هتيجي برضو خديجة:لا مش جاية سلام قفلت خديجة التليفون وفضلت تفكر في العراف وانه الراجل اللي بتتمناه من اول مرة شافته في الفرح وفرحت شوية بكلام سليم العراف بس محتاجة تتأكد تحت عند نديم السيوفي جاتله مكالمة تليفون من كولكان نديم:ايه الاخبار يا كولكان في حاجة ولا ايه كولكان:نديم باشا التنين هيجمع الكل في اجتماع بكرة وعايزك تيجي تركيا بأسرع وقت نديم:في ايه يا كولكان ليه الاستعجال ده ما العراف في غيبوبة وبراحتنا كولكان باستغراب:ازاي في غيبوبة اخر معلومات عندنا انه فايق وفي المستشفى نديم:لا دخلت في غيبوبة تاني بلغ جينكيز يكلمني بنفسه بعد كده ويعرفني في ايه سلام قفل نديم وهو متعصب ان جينكيز مستحكره وبيخلي الراجل بتاعه هو اللي يتصل بيه داليا:مالك متعصب ليه نديم:مخلى الراجل بتاعه يكلمني الزبالة وفاكرني ضعيف ولا ايه معرفش اني رئيس التفاحة الحمراء داليا:طب روق وقولي تفتكر كلام سليم العراف صح وفعلا مش هما اللي قتلوا ابوك نديم:هقابله النهاردة يا داليا وهحاول افهم منه كل حاجة لان دماغي هتفرقع من وقت ما خديجة قالتلي داليا:نديم هو مين قالكم اصلا ان العرافين اللي قتلت السيوفي الكبير وانت عمرك وقتها كنت صغير يعني نديم:اللي عرفته لما كبرت ان العراف قتل ابويا وجدي الكبير وعرفت الكلام ده من عمي عماد قبل ما يموت داليا:وعمك عماد ده كان كويس ولا راجل مش تمام نديم بشك:الصراحة مش كويس اوي بس معتقدش انه هيكدب يعني في موتة ابويا وجدي داليا:لا انا شاكة في عمك اصل ليه هيقولك كده وانت لسه صغير وكمان لو حصل كده فعلا مش كان على الاقل حاول يضرب في العرافين حتى لو هيموت وهو بيحاول نديم وهو بيفكر:تصدقي ممكن كلامك يبقي صح فعلا ليه محاولش يعمل اي ردة فعل لازم افهم من سليم كل حاجة النهاردة مش هستني العراف يفوق داليا:هو هيقابلك فين نديم:لسه محددناش بس بفكر اعزمه على الغداء هنا وخلاص ايه رأيك داليا:اه افضل واحسن متخليش حد يشوفكم سوا خصوصا لحد ما نفهم نديم اتصل على سليم العراف وطلب منه يتغدوا سوا في البيت عنده وسليم وافق وقاله تمام معادنا بعد ساعتين في بيت محسن ضابط الامن العام أسعد:انا مش مصدق اللي حصل في فرح اخت العراف ده بجد قتله الفرسة دي قدام عينه فيفي:فرسة في عينك ما تتلم ياض، وكمان لو حد منهم سمعك هيفشخكوا حرفيا خليك بقي كريستين:دي غيرة بقي هههههه فيفي:اه غيرة يا لبوة يا صغيرة انت واتلمي هههههه أسعد:بقولك يا بابا تفتكر العراف هينتقم محسن:بص يا أسعد العرافين مش بياخدوا عزاء الميت عندهم الا لما يجيبه حقه ولو العزاء اتعمل اعرف انه خده حقهم من اللي عمل كده كريستين:والحكومة مش هتدخل في الحوار وهتسيبه يعمل اللي يعمله يعني محسن بحزن:العراف يابنتي محدش يقدر عليه الا مافيا الاجانب وكمان لازم كلهم يتجمعوا عليه مش واحد لوحده فيفي:احا يعني هو اقوي من الرئيس هنا محسن:اه اقوي ما كمال باشا والرئيس يوم العهد الجديد مقدروش يعملوا حاجة وكانوا خايفين وجم مبني الامن العام ومستنين فضل هيعمل ايه وقالهم مش هنتحرك منقدرش نأخد خطوة وقتها تبقي حرب ما بينا وبين العراف أسعد:انا عايز اشتغل معاهم يا بابا محسن:نعم ياخويا تشتغل مع مين أسعد:اكون من رجالة العراف فيفي:انت اجننت ياض هو انا جيباك من الشارع عايز تموت نفسك محسن:سيبك من كل ده هو فاكر ان اي حد يقدر يشتغل مع العراف او يبقي من رجالته يبني العراف دولة جوا دولة ورجالته متربية من صغرها على حمايتهم محدش غريب بيدخل دائرة العراف أسعد:هحاول برضو وهجرب حظي على الأقل هكون قوي ومعايا نفوذ زيه فيفي:بقولك ايه يا محسن سيبنا لوحدنا معلش وانزل شوف انت رايح فن مش كان عندك مشوار محسن فهم ان فيفي بتوزعه علشان عايزة تتناك من أسعد محسن:اه هنزل اتمشي شوية واشتري شوية حاجات من كارفور تيجي معايا يا كريستين كريستين:اه هاجي معاك ثواني البس وننزل بعد شوية نزلوا كريستين ومحسن وفيفي ما صدقت قامت قلعت كل هدومها فيفي:تعال بقي يا ديوثي انت عايز تضيع وتموت وتسبيني نكني يا عرص انت راح شدها عليه ودخل زبره فيها وهو كسها لسه رطب وفضل يرزع في كسها ويهبد فيه وهي صوتها خلاص مبقتش قادرة تسيطر عليه اححححححححح كسي يخربيتك براحة عليا انا مش حملك يا عرص ااااااااااااااه كسي تعالى شوف يا محسن ابنك بينيك امه ازاي راجل اوي نكني يا حبيبي نيك كس امك حبيبتك اححححححح نيكني اوي،ـ وأسعد مش مستني توصية اصلاً عمال يرزع ويهبد في كسها وهي مستسلمة تماماً ومبسوطة انه اخيراً بقيت بتتناك من زبر قادر عليها وعلى هيجنها، قومي تعالى اطلعي فوق زبري يا شرموطتي وفيفي ما صدقت يشتمها ويحسسها قد ايه هي وسخة وشرموطة وقامت فعلاً ونزلت على زبر أبنها واحدة واحدة وفضلت تتنطط وتصوت وتقول اححححححححححح كسي بقي نار منك يا حبيبي ااااااااااااه بتنطط على زبرك الكبير ده وعمالة تنيك نفسها وتتحكم في زبر ابنها ومش سايبة اي شبر في زبر ابنها كل مرة تطلع وتنزل تدخله اكتر لانه حوالي 16 سم وهو نفس حجم محسن ابوه لكن محسن عجز ومبقاش قادر عليها او بيفكر بطريقة تانية منعرفش لسه حاجة، قام أسعد قالب امه على بطنها وهو من وراها وقالها هفتح طيزك يا لبوة، فيفي:احا خلى بالك انا اول مرة هتناك فيها فأهدا كده وهات كريم وادهن الأول، أسعد جاب الكريم فعلاً ودهن رأس زبره وجزء منه ودهن فتحة امه كمان ودخل صٌباعه الأول وبدأ ينيكها بيه وهي بتطلع اهات من صباعي ما بالك لما يدخل زبره بقي هتعمل ايه، ودخل الصباع التاني مع الأول وفضل ينيكها ويوسع طيزها شوية لحد ما هي بقيت قادرة على انها تأخد صباعين من أسعد ومن غير ما ينبها قام وقرب رأس زبره من طيزها وضغط براحة على فتحة طيزها ودخلت رأس زبره وهي احححححححححححححح يخربيتك خرجه انا هموت تحت منك ااااااااااااااااه خرجه يا أسعد متهزرش مش هقدر بجد اسكتي يا لبوة وخدي زبري وانت ساكتة وفضل أسعد ينيك في فيفي نص ساعة لحد ما جبهم في طيزها وقام من عليها وسابها مرمية على السرير زي الشراميط مسكت فيفي التليفون:وبعتت رسالة لمحسن انها خلصت (محسن حبيبي انا خلصت نيك خلاص واتفشخت لو عايز ترجع) متستغربش عزيزي القارئ فيفي مكنتش حابة جوزها وبنتها يشوفوها بتتناك للمرة التانية لانها مش متعودة على الموضوع ومش حابة الوضع الجديد اوي بس عايزة تتناك بمزاجها وتفضل تتخيل انهم معاها لكن حقيقي لا في فيلا رامي العطار سيلين:اوووف تعبت جامد بجد وخصوصا ان عمار دخل غيبوبة تاني دي مشكلة كبيرة رامي:متقلقيش هيبقي كويس أكيد وكمان عمك سليم متابع الأمور سيلين:تفتكر فعلاً هيبقي كويس ولا هيطول في الغيبوبة انا سمعت انه في مرة حصل فيه كده وفضل فيها 3 شهور رامي:احيه لو العراف المرادي طول عن شهر كده المافيا كلها هتجمع ضده وهيخلصه على العرافين كلهم سيلين:رامي ممكن طلب رامي:متقلقيش انا سايب حراسة هناك وكده كده يا سيلين العراف عنده جيش مش مجرد حراسات ولا عدد كبير انتوا جيش يا ماما متخافيش سيلين:ماشي يا حبيبي رامي:اخيراً نطقتي وقولتي اني حبيبك انت حلوة اوي كده ليه وراح رامي شلها وطلعوا الاوضة وحصل اللي حصل بقي مش قادر اكتبلكم مشهد ليلة دخلة ههههههههه في أرض تركيا وخصوصا اسطنبول بعد مرور ساعتين وشوية الطيار:عراف بيك احنا وصلنا وهبطنا خلاص في المكان اللي حضرتك قولتلي عليه انا:تمام رسلان:احنا فين دلوقتي يا عمار انا:أهلاً بيكم في ارض اسطنبول عاصمة تركيا جاهزين يا جماعة صخر:جاهزين نزلنا من الطيارة الخاصة بيا، واول ما الكل خرج اتصدموا من اللي حاصل عربيات مستنية بدون اي سواق او اي حاجة رسلان:انت ازاي لحقت تجهز كل ده وكمان العربيات دي جت لوحدها يعني فين السواقين انا:إيلا حضرت كل ده لما طلبت منها قبل ما نوصل إيلا:حاجة بسيطة يا عراف انت تؤمر واحنا ننفذ صخر:ممكن أسال سؤال طيب انا:شوية وهنوصل وهتعرفوا احنا رايحين فين يلا بينا صخر ورسلان وإيلا في عربية معايا و عامر ومونيكا واكتشا وسارة في عربية ركبنا العربيات واتحركنا على المكان اللي المفروض هروح ليه بعد ساعة دخلت بالعربية لأول الطريق المطلوب ووقتها لقينا حوالينا بيوت كتيرة وعلى كل سطح بيت في حراسات من سكان المكان وكله بيجري وبينقل خبر وصول عربيتين وانا بتحرك وعارف اللي بيحصل من حواليا رسلان:احنا فين يا عمار انت مش ملاحظ ان الناس اللي على السطوح بتنقل الخبر للتاني وماسكين اسلحة صخر:عمار اللي في دماغي صح؟ انا:اه صح يا صخر احنا في الحفرة وصلت بالعربية لمكان قهوة الاصدقاء في حي من احياء تركيا واسمه الحفرة (دولة جوا دولة لعيلة كوشوفالي) تجار الاسلحة وكمان بيحموا النوادي الليلة والبارات في اسطنبول كلها والكل بيطمع ياخد الحفرة منهم بس محدش بيقدر عليهم إيلا:احيه ده الكل بيستقبلنا رسلان:مين ال3 اشخاص دول يا عمار وليه الكل واقف وراءهم كده وصلت بالعربية ونزلت منها وورايا صخر ورسلان وعامر والبنات صوت:نورت يا عراف نورت الحفرة انا:بنورك يا ياماش كوشوفالي صوت2:شرفت يا عراف نقدر نساعدك ازاي انا:هنكلم واحنا واقفين يا صالح كوشوفالي جومالي كوشوفالي:اكيد لا اتفضل يا عراف دخلت انا وكل اللي معايا ورحب بينا ياماش واخواته عيلة كوشوفالي انا:اخبارك ايه يا ياماش ياماش:تمام يا عراف كله كويس والدنيا هادية من وقت موت عمي جومالي وطرده من الحفرة انا:قولتلك وقتها سيبلي الموضوع وانا هريحك منه صالح كوشوفالي:مينفعش يا عراف لازم احنا اللي نجيب حقنا وانت عارف اننا مش بنأخد اذن حد كمان ياماش لاخوه:العراف ضيف في الحفرة وعارف انه فوق رأسنا وعارف اننا في ضهره لكن مش خاضعين ليه انا:احنا اخوات وفي نفس الوقت الحفرة في حمايتي حتى لو انتوا مستقلين عني يا صالح متقلقش بس انا هنا دلوقتي علشان عايز مساعدتكم ورجالتكم ياماش:رجالتي والحفرة تحت أمرك وانا معاك انا:لا مش عايزكم انتوا، انتوا لازم متدخلوش الحرب دي علشان انا في الاخر هرجع مصر والحفرة هتقع في مشكلة مع مافيا العهد جومالي كوشوفالي:مفيش الكلام ده احنا في ضهرك وبعدين انت مش قولت اننا في حمايتك يبقي مفيش مشاكل ياماش:مش هتعرفنا ولا ايه يا عراف باللي معاك انا:رسلان العراف اخويا يا ياماش، صخر قائد حراستي وصاحب اسراري، عامر وايلا وسارة ومونيكا فريقي للعمليات الخاصة، اكتشا كانت جاسوسة هنا عندكم عند التنين ومن فريقي ياماش:تشرفنا بيهم ناوي على ايه انا:هتعرف الجزء الجاي كفاية عليهم كده المرادي ههههههههههههه . يتبع الجزء الرابع ياماش:ناوي على ايه يا عراف عرفنا اللي في دماغك انا:بص يا كوشوفالي الهدف الأول وهو انطوان لازم اخلص عليه قبل معاد اجتماعهم بتاع بعد بكرة ياماش:خلاص هنبعت حد من الرجالة يشوف الدنيا ويعرف كل حاجة عنه ويجيبلك التقرير كامل متقلقش انا:إيلا هتعمل كل ده متقلقش انت من حاجة، انا كل اللي محتاجه منكم دعم مش اكتر لو احتجت يدخل محتجتش محدش ليه دعوة منكم صالح:انت مصمم برضو اننا مندخلش انا:اه يا صالح كفاية اني هقعد عندكم في الحفرة الكام يوم دول جومالي:طب واجتماع العهد هتعمل فيه ايه قدامك اسبوع هتلحق تخلص اللي جيت علشانه انا:متقلقش معانا اول معلومات عن انطوان قبل ما يرجع فرنسا، اسيبكم انا بقي واقوم انا والجماعة خرجنا واتحركنا واستقرينا في فيلا جمب بيت عيلة كوشوفالي صخر:مكنتش اتوقع اننا نيجي الحفرة لما نوصل تركيا انا:انت ناسي انهم تحت حمايتي وهما الوحيدين اللي مسموح ليهم يشتغلوا من تلقاء نفسهم من غير اذن رسلان:بس اشمعنا عيلة الكوشوفالي اللي انت سايبها كده انا:لان ادريس كوشوفالي هو وعزت العراف كانوا اخوات وكل واحد أسس الامبراطورية بتاعته في مكان مختلف واتفقوا وعاهدوا بعض انهم يكونوا اخوات ومفيش يوم يكونوا اعداء طبعاً عزت العراف كبر وبقي العراف للعالم كله وكوشوفالي كبر وبقي بيخوف اي عصابة في تركيا وبرة تركيا كمان سارة:والناس عارفة انهم تابعين ليك بس ليهم الحرية ولا عارفين ايه انا:الكل عارف ان الكوشوفالي خاضعين ليا ولكن بشروط عكس باقي شروط باقي المافيا إيلا:المعلومات جاهزة يا عمار تحب نبدأ ولا نستني شوية انا:سمعيني يا إيلا وصلتي لايه إيلا:انطوان موجود هنا علشان الاجتماعات اللي حصلت الفترة اللي فاتت وكمان هو هنا بحراسة قليلة مش معاه كل الحراسة بتاعته ومتجوز وعندي بنتين والبنتين ملهمش علاقة بشغله اصلا، انطوان من وقت ما جيه وهو بيسهر في نايت كلوب كل يوم هو هو المكان اللي بيكون فيه، وعنده بيت على الساحل هنا سارة:معني كده انسب مكان يأما بيته او النايت كلوب إيلا:انسب مكان من وجهة نظري هو بيته لان الحراسة عليه مش كتيرة مجرد 10 افراد ومبتغيروش هما هما كل يوم 5 موجودين في الجهة الأمامية و5 في الجهة الخلفية وبيكون معاه اتنين دائماً غير عربية الحراسة اللي فيها 4 افراد يعني لو كلهم في البيت يبقي هنقابل 16 واحد اقل حاجة رسلان:بس احنا 8 اشخاص يعني لو قررنا ندخل كلنا كده هما اكتر مننا بضعف العدد هنعمل ايه انا:خلصتي يا إيلا ولا لسه في معلومات تانية إيلا:اخر حاجة انطوان هنا لوحده يعني الفيلا فاضية طول اليوم وبيرجع الفيلا كل يوم 3 الفجر يعني بعد نص الليل بيكون راجع سكران والحراسة مبتدخلش اصلاً الفيلا انا:جميل اوي طيب الحراسة الاساسية بتكون يوميا في الفيلا ماعدا ال6 اللي معاه صح إيلا:مظبوط بظبط كده انا:خلاص يا جماعة محلولة رسلان:ازاي محلولة يا عمار وهي بتقولك انهم 16 شخص في الفيلا يوميا من 3 الصبح انا:يا رسلان مش شرط تدخل الفيلا وقت ما تكون كل الحراسة موجودة وبعدين ما هي بتقولك انه بيدخل الفيلا لوحده وفاضية يعني الموضوع سهل صخر:فهمتك انت عايزنا ندخل الفيلا من قبل وصوله للبيت ونستناه جوا فبالتالي هيدخل لوحده فالمهمة تبقي سهلة انا:بظبط كده رسلان:وهندخل ازاي برضو وسط الحراسة كلها من غير ما نلفت الانظار انا:هقولكم وركزوا معايا هندخل بنفس الطيارة الي جينا بيها لهنا بس المرادي هتنزلنا بالخيوط على سطح الفيلا بتاعته وهندخل من هناك وإيلا هتجيب لينا صور لمداخل ومخارج الفيلا كلها إيلا:الصور جاهزة بالفعل وفيديوهات كمان بالدرون انا:عاش اوي شغليلي المونتيور ونشوف الدنيا بعد ما إيلا شغلت الفيديوهات وشوفت الدنيا كلها قررت خلاص هندخل ازاي وهنخرج ازاي ولازم منقتلش اي حد غير انطوان وبس انا:اخر حاجة بقي وتهمني جداً عرفنا معاد الاجتماع ولا لا مونيكا:الاجتماع بكرة الساعة 8 بليل في فندق على الساحل انا:مين هيحضر غير التنين وكولكان وانطوان؟ مونيكا:نديم السيوفي وبنته وكل اعضاء التفاحة الحمراء انا:عامر اتصلي على سليم العراف فوراً سليم بعد دقائق من الجرس:نعم يا عراف اؤمر انا:اعرفلي نديم السيوفي اتحرك ولا لا من مصر سليم:نديم اصلا عازمني على الغداء بعد ساعة من دلوقتي والمفروض انا رايح لعنده وشكله كده عايز يعرف مين اللي قتل ابوه تحب اكلم ولا نستني رجوعك انا:احكيله كل حاجة يا عمي ومتخبيش عليه حاجة يمكن يتعدل وينسحب من اجتماع التنين بتاع بكرة سليم:معتقدش انه هينسحب خصوصاً انه مستني يعرف مين اللي عمل كده وكمان الكل يعرف انك في غيبوبة ولا ناوي تعرف نديم وبنته انك فايق انا:لا طبعاً متعرفش حد خالص منهم، المهم ركز يا عمي وأمن على البيوت كلها والمخازن وعايزك تبعت العيلة كلها في القاهرة هناك الحراسة هتبقي افضل وأحسن سليم:اؤامرك يا عراف، بس في مشكلة ناوي توزع بيوت العيلة ازاي انا:فيلا لعيلة جابر اخوك و ولاده، وفيلا ليك انت وجدي وهدان وفيلا لعمتي وعيالها وفيلاتنا زي ما هي فيها سوزان واخواتي وامي ومراتي ونبيلة وبنتها اعرض عليهم بيت لوحدهم وافقوا تمام محدش وافق عادي سيبهم سليم:تمام، ناقص فيلا هالة وسلوي هانم هنعمل ايه فيهم انا:خلى بالك منهم كويس اوي وخصوصاً ان صفوت المحمودي ناوي يقرب ليهم الفترة دي وانا مش هعرف اكون موجود قبل اسبوع من دلوقتي وفيلا هالة جاهزة الفيلا اللي جمبي على طول من ناحية الشمال وعين عليها حراسة بقيادة جبل سليم:اؤامرك يا عراف اي حاجة تانية انا:مين هيمسك قصر وعزبة البلد سليم:عمك حمدي اللي هيمسكهم وهيقعد هناك هو وعيلته في القصر انا:تمام خلى حمدي يفتح عينه كويس ويزود الحراسة على القصر والعزبة وزود الحراسة في القاهرة كمان انا مش مطمن قفلت مع عمي سليم وبكده الدنيا اتظبطت في مصر عقبال ما ارجع واتمني ميحصلش اي خطر عليهم الفترة الجاية رسلان:انت قلقان ليه وزودت الحراسات كلها يعني انا:الفترة الجاية أكيد المافيا هتتحرك وتحب تعلم عليا وخصوصاً انهم عارفين اني في غيبوبة صخر:تحب ارجع مصر واتابع الوضع بنفسي انا:لا خليك انت، لو حد لازم يرجع فهيكون رسلان رسلان:مينفعش اسيبك لوحدك وارجع انسي ان ده يحصل انا:ولو قولتلك انه أمر ولازم ترجع يا رسلان علشان تدير الدنيا ولو جرالي حاجة انت هتبقي العراف مكاني وتخلى بالك من مراتي والطفل اللي جاي رسلان:انسي يا عمار مش راجع الا وانت معايا وفي ايدي وهنرجع كويسين من هنا انا:دماغك ناشفة يا عراف يا صغير ههههههههه انا:اسمعوني كويس بقي علشان النهاردة يوم التنفيذ في فيلا نديم السيوفي نديم:أهلاً سليم العراف نورت يا حبيبي سليم:بنورك يا نديم وحشني ياعم كل ده معرفش عنك حاجة ولا شوفتك نديم:ظروف يا سليم وانت عارف الظروف بقي سليم:كل اللي تعرفه غلط في غلط يا نديم وكمان اللي انت ناوي تعمله النهاردة بليل برضو غلط يا صاحبي نديم بدهشة:ناوي على ايه بليل يا سليم خديجة:اهلا بيك يا عمو نورتنا سليم:اهلا بيكي يا حبيبتي بنورك احضريني في الكلام مع والدك وحضرتك يا داليا هانم داليا:اتفضل يا سليم بيه كمل سليم:رايح للتنين ليه يا نديم مش كفاية ان التنين واقف ضد العراف كمان انت عايز تقف ضده نديم بقلق:وانت عرفت منين اني رايح النهاردة بليل سليم:عيب لما تسأل العرافين عرفتوا ازاي ده حتى لقبنا العرافين يعني بنعرف كل حاجة نديم:اكيد سمعت كلام مش صح سليم بغضب شوية:العرافين مبتسمعش يا نديم العرافين بتعرف كل حاجة بنفسها ولا انت نسيت نديم:مش قصدي يا سليم روق بس خديجة:عمو سليم احنا عارفين انكم انتوا الي قتلتوا جدي السيوفي زمان فبلاش نلف وندور على بعض سليم:لولا انك بنت صاحبي وعزيزة عليا كنت وريتك ازاي تكلميني كده بس انا هجاوبك بادب يا خديجة، مش احنا اللي قتلنا السيوفي يا نديم نديم:سليم انا عارف انكم مبتكدبوش على اي حد في اي كلمة ولو على رقبتكم حتى بس ايش ضمني انك مش بتحمي العراف سليم:هقولك حاجة ومتفهمش غلط يا نديم الحراسة اللي برة واي حراسة في العالم لو اجمعت انت عارف انك هتخسر قدام العراف وهتموت يبقي هنخاف منك مثلا وهنكدب ليه نديم:عارف يا سليم كل الكلام ده بس برضو راعي شعوري لما تعيش طول حياتك عارف ان عزت العراف اللي قتل ابوك وتكبر تلاقي عمك بيقولك نفس الكلام ومتربي على الكرهه وعايز تجيب حقك هتعمل ايه سليم:بص يا نديم كل ده انا فاهمه كويس اوي وانا مجتش القاعدة دي الا وانا معايا الخبر والكلام اللي هيريحه قلبك من ناحيتنا بس هيتوجع قلبك من ناحية تانية خديجة:هو عمار فاق احممم قصدي العراف سليم:لسه يا خديجة عمار في الغيبوبة بس رسلان اللي موجود مكانه دلوقتي داليا:رسلان مين هو في العيلة حد اسمه رسلان سليم:رسلان محمد العراف اخو عمار العراف الصغير نديم:نعم هو محمد كان مخلف ولد غير عمار سليم:اه رسلان جيه من السفر لما سمع بحادثة عمار وهو كبير العيلة دلوقتي لحد ما عمار يفوق خديجة:اسفة على اسلوبي بس ممكن تحكلنا مين اللي عمل كده فينا سليم:بصي يا خديجة زمان السيوفي جدك وعزت العراف كانوا اكتر من الاخوات بس طبعاً ده مكنش مريح عمك وليد السيوفي لانه عارف ان عزت العراف اقوي من السيوفي وقادر انه يسيطر على البلد كلها وطبعاً السيوفي كان عارف بكده وراضي ومتفق مع العراف ان العراف يمسك كل الشغل والسيوفي يكون تحت منه على طول يعني زي الراجل الأول العراف والراجل الثاني السيوفي والسيوفي مسك شغل والعراف مسك شغل تاني السيوفي قدر ينجح في شغله وركز فيه وكبر فيه وهو الإنشاءات وتجارة الاثار وأكيد انت عارفة جدك وعيلتك شغالة في ايه، أما بقي العرافين وقتها كانت شغالة في الاستيراد والتصدير والسياحة وكمان بيع العقارات اللي شركات السيوفي بتنشاءها بجانب تجارة السلاح داخل وخارج مصر وقتها نديم ابوكي كان صغير لسه يدوب 15 سنة لكن وليد عمك كان عنده 25 سنة وطبعاً كان شغال مع جدك السيوفي ومش عاجبه اللي هما فيه ولا عاجبه انهم رقم اتنين في البلد وعايز يبقي رقم واحد وقتها ظهر وسطهم بايكال السيد بايكال وكان مهندس مشهور ورجل اعمال تركي وعرض على السيوفي والعراف انهم يشتغلوا سوا والشغل يتوسع بدل ما يبقي في مصر بس يبقي في مصر والشرق الاوسط كمان وقتها العراف وافق والسيوفي كمان بس كانت النسبة ما بينهم هما الاتنين بالعدل كل واحد 30% وبايكال خد 40% لوحده والكل كان موافق ومرضي بس عمك وليد معجبهوش الكلام ده وقرر انه يدخل في الشغل وقتها كان محمد العراف كبير وماسك شغل عزت العراف وكان بيتقابل هو و وليد كتير بس طبعاً بيكره محمد العراف وابوه وفي يوم كان وليد سهران في نايت كلوب وقابل هناك بايكال وبايكال يومها ظهر على حقيقته وقاله ازاي ابوك موافق انه يبقي رقم اتنين في السوق وفي البلد وليه العراف يبقي مسيطر على ابوك انتوا تقدروا عليهم ولازم ابوك ميسكتش وسخن وليد السيوفي على عيلة العراف حاول وليد السيوفي فعلاً يقتل محمد العراف بس مقدرش وجت فشينك وطبعاً محدش كان يعرف ايه اللي حصل بس بايكال وقتها لعب على الجمب التاني وسخن محمد العراف وقاله ان وليد السيوفي الي حاول يقتلك بس محمد العراف كان ذكي وعارف ان دي لعبة وموقعش فيها وسامح وقتها وليد السيوفي بس وقتها السيوفي كان بدأ يبان عليه مرض السرطان وبدأ يتعب جامد بس كان لسه بيتحرك وعايش وقوي زي ما هو وقتها بايكال قرر انه لازم العيلتين تقع في بعض وراح للسيوفي وقاله العراف بيجهز عليك هجوم علشان ياخد منك كل املاكك وحاجتك وانه يبقي رقم واحد وانت كده كده هتموت بس برضو السيوفي كان ذكي وموقعش في المصيدة دي وقتها بايكال اتعصب جامد وهو بيكلم مع السيوفي وراح قتله وضرب عليه نار في رأسه ومات السيوفي وقتها طبعاً بايكال خلع وبلغ وليد السيوفي بان العراف اصدر امر بان السيوفي يموت وابوك مختفي دور عليه ووقتها وليد لقي جثة ابوه والاخبار والكل أعلن ان السيوفي مات ومحدش عارف مين اللي قتله وطبعاً وليد السيوفي فاكر انهم العرافين بس لانه جبان ومش قوي مقدرش يواجه العراف بأي كلمة ولا حتى يفتح بوقه وفضل عايش بالكره والحقد جوا قلبه وبلغ ابوكي بكل حاجة زي ما بايكال حكاله كل حاجة خديجة بعياط:وبايكال ده مين ولا هو فين اصلاً دلوقتي سليم:محمد العراف لما حكي مع عزت العراف وكمان عرفوا كل حاجة حصلت وقتها عرفوا المصيدة اللي حصلت وقتله بايكال وخدنا منه قبلها نسبة الشركة اللي اتعملت واتوزعت بالنص بقي السيوفي 50% وكمان العرافين 50% ومحدش خد اكتر من التاني خديجة:والشركة دي ليه مستمرتش لحد دلوقتي سليم:ازاي هتستمر وكان في تأر بين العيلتين يا خديجة نديم بحرقة وغضب:سليم بايكال ده مين واقدر اوصله لحد من عيلته ازاي سليم:للاسف يا نديم بايكال يكون...... استنوا شوية مش دلوقتي ههههههههههه في قصر العراف (القاهرة) رعد وجبل:متقلقوش احنا هنا في حماية العيلة كلها وسليم باشا موصي الحراسة دائماً موجودة نهي:شكرا يا جبل واحنا واثقين فيكم وزع كل عيلة على الفيلا بتاعتها زي ما سليم بيه قالك جبل:اؤامرك يا هانم جبل:هالة هانم وحضرتك يا سلوي هانم الفيلا بتاعتك اللي جمب دي على طول على الشمال اتفضلوا المفتاح اهو هالة:شكراً يا جبل رعد:في حراسة مخصصة لحضرتك وبقيادة القائد جبل هتكون في الفيلا وحوالين الفيلا ودي اؤامر سليم باشا هالة:تمام مفيش مشكلة استأذن انا بقي يا طنط نهي علشان اسيبكم ترتاحوا وهجيلك تاني نهي:ماشي يا هالة جبل:عيلتك يا جابر بيه هتأخد الفيلا اللي في الجهة الأمامية من ناحية الشمال خالص اتفضل المفتاح جابر:تمام يا جبل نعمة:واشمعنا احنا يعني اللي هنبعد عن الفيلل التانية نهي:نفذي الامر يا نعمة احسنلك جبل:فيلاتك يا وهدان باشا انت وسليم باشا في الجهة التانية وهدان:تمام يا جبل هو صخر فين جبل:القائد صخر في حماية العراف في المستشفي جبل:نبيلة هانم سليم باشا بيقول لحضرتك لو حابة بيت لوحدك متاح ولو حابة تكملي هنا متاح برضو نهي:نبيلة مش هتمشي من هنا نبيلة اختي التانية ومش هتتحركي من هنا ولا ايه نبيلة:حاضر يا نهي مقدرش اقولك لا جبل:تمام يا فندم كده فيلاتك يا ايمان هانم ايمان:تمام يا جبل خرج الكل بعد ما العيلة كلها بقي كل واحد في بيته الجديد وكمان كل عيلة استقرت وبقي في الفيلا بتاعتي نبيلة ونهال ونهلة وأسيل ونهي وسوزان وماسأل وايفسون امي سوزان:تفتكري كده الوضع صح ان الكل بقي في كومبوند واحد نهي:كده المناسب اكتر يا سوزان علشان محدش يقول اشمعنا العراف عايش في فيلا في القاهرة ورمينا هنا في العزبة يبقي كل واحد خد جزء من نصيبه في الفيلا اللي قاعد فيها نبيلة:نهي انت اختي فعلاً بس مش هينفع نفضل هنا خصوصاً بعد اللي حصل نهي:خدت نبيلة في حضنها، مش عايزة اسمع كلامك العبيط ده تاني انت مننا ولميس مننا وهتفضل عايشة وسطنا واوضتها هتفضل زي ما هي يا نبيلة بلاش هبل تاني لو سمحتي نهلة:ماما احنا هنعمل العزاء امتي نهي:مفيش عزاء الا لما حق لميس يرجع وده عرف عيلتنا يا حبيبتي نبيلة:لميس كان مفهماني ان العيلة فعلا بتعمل العزاء لما بتجيب حق اللي اتقتل منها نهال:ماما انا عارفة انه مش وقته بس انا جايلي منحة تبع الجامعة والمفروض اسافر بعد 4 ايام ينفع ولا لا نبيلة:وهو لازم المنحة دي يا نهال يعني نهلة:اه يا طنط لازم لانها منحة في الكلية عندنا وافقي معلش لانها مهمة بجد نبيلة:رأيك ايه يا نهي نهي:نهلة كانت اخدت الاذن من عمار قبل الفرح ووافق وهيبعت معاهم حراسة هناك فمتخافيش يا نبيلة نبيلة:المنحة قد ايه وهترجعوا امتي نهال:المنحة 6 شهور يا ماما ومتقلقيش هتبقي الحراسة معنا وكمان هنقعد في بيت لعيلة العراف هناك نبيلة:ماشي موافقة بس طمنيني عليكي أول بأول عند عمار العراف قاعد لوحدي وبفتكر موقف حصل بيني وبين لميس يوم ما دخلت عليهم بأسيل لاول مرة فلاش باااااااك انا:مساء الخير يا جماعة ماسأل:مساء... انت اجوزت تالت ولا ايه احيه عليا يا لميس الحقيني نهلة:يخربيت كده انت اجوزت ثالث واحدة يا عمار هههههه أسيل مستغربة وبتضحك:في ايه مالكم اجوز او لا هو حر سيلين:اهدوا يا جماعة نفهم في ايه الأول لميس نزلت من فوق:عمار اللي في دماغي لو صح قول على نفسك يا رحمن يا رحيم انت اجوزت انا:يخربيتكم اهدوا هفهمك ما تكلمي يا نهي أسيل في ودني:هي دي نهي اللي قولتلي عليها انا في ودن أسيل:نهي امي وحبيبة قلبي وهتحبك اوي ولو حبيتي تقولي ليها ماما قولي ليها براحتك انت حرة ماسأل بغيظ:انتوا بتكلموا في ايه ما تنطق يا عمار مين دي نهي:دي أسيل يا عمار صح انا:صح يا ماما ههههههههههه نهي:تعالي يا حبيبتي في حضني، جريت أسيل في حضن نهي امي لانها مكسورة ونفسها في ام حقيقية تكون محترمة وتحبها فعلا أسيل:اول ما دخلت حبيتك و**** انت جميلة اوي يا ماما نهي لميس:انا مش هتشل لوحدي انطق يا عمار مين أسيل هانم دي كمان خرجت أسيل من حضن نهي وبتضحك وبتقرب مني:أحب اعرفكم بنفسي أنا أسيل حبيبة قلب عمار وحضنتني بنت المجنونة ههههههههه ماسأل:بت انت هقوم اجيبك من شعرك انت مين انطقي أسيل بضحك:أخته يا مجنونة انت وهي ههههههههههههه حد يجوز اتنين يابني ده انت جبت لنفسك مشاكل الدنيا نهلة وسيلين:اخته ازاي يعني انا:أسيل محمد العراف اختكم الوسطانية يا جزمة انت وهي ودول يابنتي سيلين اختك الكبيرة ونهلة اختك الصغيرة البنات جريوا في حضن بعض وفرحانين ببعضهم وبكده اتلم شمل البنات ماسأل:مجنون يا عمار لو مكنتش نطقت كنت هموتك بجد ههههههه انا:مقدرش احب غيركم يا حلوة انت وهي بس يمكن اجوز تالت فعلا معرفش الأيام مخبية ايه لميس:ابقي ورينا كده هتعملها ازاي من ورانا علشان ندبحك هههههه انا:أسيل البيت بيتك يا حبيبتي واي حد يزعلك قوليلي او قولي لماما نهي وهي هتتصرف وبعدين البنات كلها هنا هيحبوكي لاننا منعرفش ولا غدر ولا خيانة ولا نفاق هنا الكل بيحب بعضوا وبس أسيل:ممكن اطلب منك طلب يا عمار انا:اطلبي يا حبيبتي أسيل:عايزة انام في حضنك النهاردة بعد اذن ماسأل ولميس طبعا لميس وماسأل:عادي يا حبيبتي انت اختنا احنا كمان ومن حقك تنامي مع اخوكي انا:عندي فكرة حلوة اوي هنام احنا الاربعة مع بعض انا وانت وسيلين ونهلة نهلة وسيلين:فكرة تحفة بجد يلا بينا في اوضتك الكبيرة بقي خدت البنات وطلعت الاوضة ونمت فعلا وسطهم وحسيت قد ايه اني مرتاح ومبسوط ان حمل كبير من اسرار ابويا ارتحت منه واطمنت على اخواتي البنات وفي حضني دلوق[/B]ت[B]ي انا:دمعت عيني لما افتكرت لميس ومواقفها الجميلة المضحكة واترحمت عليها ودخلت عليا إيلا إيلا:قاعد لوحدك ليه مش كفاية حزن بقي وتركز في اللي جاي انا:مش قادر اتخطئ الموقف يا إيلا ده حب عمري إيلا:اسفة في كلمتي يا عمار بس هي في مكان احسن دلوقتي وهتزعل عليك فممكن تهدي ونركز في المهمة النهاردة انا:تمام يلا إيلا الساعة كام دلوقتي إيلا:الساعة 12 يعني يدوب نلحق نتحرك انا:تمام هجهز ونتحرك يا إيلا وأتاكدي ان الكل جاهز ولابسين واقي رصاص إيلا:تمام ياعراف نزلنا واتحركنا بعدها بشوية وكان الكل جاهز والمرادي الخطة غير كل مرة هندخل ونخرج من غير نقطة ددمم الا انطوان هيموت وصلنا لمكان الطيارة واتفقنا مع الطيار هيوصل للفيلا وينزلنا بالحبل لسطح تاني قريب من فيلا انطوان ويستني على السطح التاني وطبعا يعطل الطيارة بدل ما نلاقي الحراسة كلها فوق وبتشوف في ايه إيلا:يلا يا جماعة بهدوء كده نتنقل انا:انا مش محتاج غير إيلا وصخر ورسلان الباقي يستني في الطيارة يراقب الوضع واتنقلنا بهدوء للسطح التاني ولقينا بالصدفة الباب مفتوح ودي كانت مصلحة دخلنا بهدوء والفيلا كانت فاضية اصلا فعلا مفيش اي حراسة جوا ولا اي خدم موجودين انا:إيلا هتستني هنا في الدور العلوي احتياطي وانت يا صخر هتستني في الدور الارضي للفيلا وانت يا رسلان في الدور الأول وانا هفضل هنا في اوضة نومه لحد ما نشوف البيه هيوصل امتي صخر والكل:اؤامرك تمام هنتابعك بالسماعة كل واحد فيهم خد مكانه واستني المطلوب منه وكل واحد من اللي برة بيراقب الاوضاع وبيشوف الدنيا ماشية ازاي بعد مرور ساعتين من الانتظار سمعت صوت اكتشا بتبلغني في السماعة اكتشا:عراف انطوان وصل وداخل على الفيلا انا:بلغيني لما تشوفي الحراسة هتدخل ولا لا مونيكا:تمام يا عراف عد حوالي 5 دقائق ولقيت اكتشا بتبلغني انه الحراسة مستنية برة وانه دخل الفيلا لوحده انطوان فعلا دخل الفيلا وطبعا جاي مسطول وبيحاول يطلع للاوضة بتاعته كان وقتها صخر وارسلان في ضهره وكمان إيلا نازلة من فوق وهو دخل اوضته لقني في وشه على طول هجمت عليه ضربته أغمي عليه وقتها ربطته في السرير وكتمت بوققه باللزق وأمنت الدنيا وولعت النور عادي لان كان كل يوم يولع النور وهو راجع وفوقته بعد ما كل حاجة بقيت تمام انطوان أول ما فاق اتخض لما لاقني في وشه انا:اهدي متخافش مشوفتش عفريت ده انا يا حبيبي انطوان وبيحاول يتكلم انا:انسي انك تكلم انت هتحرك دماغك بنعم أو لا على الاسئلة فاهم ولا لا انطوان:هز دماغه بنعم انا:الاجتماع بتاع بكرة موجود في فندق الساحل الساعة 8 انطوان:هز دماغه بنعم انا:مين هيحضر الكل وجماعة التفاحة الحمراء انطوان:هز دماغه بنعم انا:صخر هات العقود والاوراق ومضي الكلب ده عليها صخر:اؤامرك يا عراف رسلان:عقود ايه دي انا:بيع لكل املاكه ليا انا انطوان:بيحاول يفك نفسه ويقوم بس مش عارف ورافض انا:يأما تمضي يأما تموت اختار حاجة من الاتنين انطوان استسلم للوضع وقرر انه يمضي وكمان صخر خرجله التليفون وواقف على موافقة التحويل لكل فلوسه اللي في البنك وكانت 150 مليون دولار انطوان:بغضب بيهز رأسه بلا انا:اسمع الكلام بدل ما تموت يلا خليك شاطر دخل بصمة صوباعك انطوان:فعلا عمل بصمة صباعه والتحويل تم انا:كل اللي اخدته منك ده حق زعلي على موت لميس مراتي طبعا عرفينها اللي قررتوا تقتلوها بس للاسف يا انطوان انت عبيط وبيضحك عليك زي ما حصل مع مارتن بظبط مع السلامة يا حلو وضربته بالسلاح في رأسه وكنت مركب كاتم صوت صخر:يلا نخرج قبل ما الحراسة تحس بحاجة انا:يلا بينا كده الاولاني بح ناقص الباقين وخرجنا من الفيلا بنفس الطريقة وبهدوء من غير ما حد يحس بحاجة وركبنا الطيارة واتحركنا على المكان بتاعنا للخطة الجديدة في فيلا نديم السيوفي سليم:محمد العراف لما حكي مع عزت العراف وكمان عرفوا كل حاجة حصلت وقتها عرفوا المصيدة اللي حصلت وقتله بايكال وخدنا منه قبلها نسبة الشركة اللي اتعملت واتوزعت بالنص بقي السيوفي 50% وكمان العرافين 50% ومحدش خد اكتر من التاني خديجة:والشركة دي ليه مستمرتش لحد دلوقتي سليم:ازاي هتستمر وكان في تأر بين العيلتين يا خديجة نديم بحرقة وغضب:سليم بايكال ده مين واقدر اوصله لحد من عيلته ازاي سليم:للاسف يا نديم بايكال يكون ابو جينكيز التنين نديم بغضب ودهشة:نعم يعني انا كل ده قدامي اللي قتل ابويا وسايبه سليم:اهدي يا نديم وبلاش تتهور اهدي نديم:اهدي ايه انا هشرب من دمه سليم وقتها جاله اتصال:نعم في حاجة انا:قولتله الحقيقة ولا لسه سليم:حصل وانا هناك انا:ادهوني يا عمي سليم:نديم في حد عايز يكلمك نديم:سليم انا مش قادر اكلم حد ضغطي علئ عليا خديجة:هات يا عمو مين اللي عايزنا...الوووو انا:معاكي عمار العراف يا خديجة خديجة بدهشة:ايه ده ازاي انت مش في غيبوبة انا:لا مش في غيبوبة افتحوا التلفزيون يا خديجة وهاتي اي قناة تركية للاخبار خديجة راحت فتحت التلفزيون والكل مركز معاها وانا معاها على الفون وجابت قناة تركية للاخبار المذيعة:تم العثور على جثة رجل الاعمال انطوان مقتول في القصر بتاعه هنا في تركيا ولا نعرف من الفاعل او لماذا كان هنا انا:بلغي ابوكي نديم السيوفي ميجيش اجتماع بكرة لانها حرب يا خديجة خديجة:بلغه بنفسك اتفضل اهو معاك نديم :عراف انت اللي قتلت انطوان انا:انت زعلان ولا ايه يا نديم نديم:لا يا عراف بس سيبلي جينكيز التنين لازم انا اللي اقتله انا:نديم ممنوع انت وبنتك تحضره اجتماع بكرة وبلغ الاعضاء بتاعتك الا لو فيهم واحد خاين سيبه بقي للحرب اللي هتحصل نديم:بس انا لازم اخد حقي انا: مش هكرر كلامي مرتين سلام يا نديم سليم:خير حصل ايه نديم:العراف بلغني ممنوع احضر اجتماع بكرة لانها هتبقي حرب داليا:يبقي تسمع الكلام انت وبنتك كده وتهدوا بقي لان العراف أكيد عارف هيحصل ايه خديجة:من رأيي يا بابا نسمع كلام عمار احمم قصدي العراف لان دلوقتي هو حبيب مش عدو لينا نديم:انا كنت عايز اجيب حقي بايديا سليم:متقلقش منعرفش لسه خطة العراف ايه كلها سواد الليل وهنشوف اهدي بقي واستأذن انا لاني طولت عندكم اوي مشي سليم العراف من بيت نديم السيوفي بعد ما عرفه الحقيقة كلها ان بايكال ابو جينكيز هو اللي قتل السيوفي الكبير زمان خديجة بتكلم ندي في التليفون:مش هتصدقي حصل ايه من شوية ندي:خير في ايه طمنيني خديجة:عمار طلع برئ ومش هو اللي قتل جدي زمان ولا عيلته اصلا ندي باصطناع:بتكلمي جد طب كويس اوي ناوية على ايه بقي خديجة:انا حبيته من اول مرة شوفته فيها ومستنية يفوق بالسلامة وهقوله كل ده وهقرب منه ندي:تمام انا لازم اقفل نكلم بعدين سلام قفلت ندي مع خديجة وكانت قاعدة مع اشرف اللي معجب بخديجة اشرف:ها كانت عايزة ايه دي ندي:بتبلغني ان عمار العراف طلع برئ من حكاية عيلته اللي قتلت جدها دي اشرف:وطبعا الحلوة عايزة تقرب منه علشان حبيته ندي:اه قالتلي كده ناوي على ايه اشرف:سيبك من اللي ناوي عليه تعالى يا لبوة ما انيكك واحد سريع قبل ما تمشي ندي:يلا يا خول نكني جامد ولا تحب ادخلك الزبر الصناعي في طيزك زي كل مرة اشرف:اححححح بتعرفي تهيجني يا لبوة يلا تعالى وندي فضلت تنيك اشرف بالزبر الصناعي وعرفنا انه متناك وبيأخد فيها (اعرفكم بأشرف صفوت المحمدي.... ايوة بظبط كده ابن عم هالة المحمدي) في فيلا التنين الصبح كولكان داخل بسرعة:باشا سمعت اللي حصل التنين:في ايه يابني بتجري كده ليه كولكان:انطوان مات امبارح بليل في فيلاته التنين بغضب:احا ازاي ومين يقدر على كده كولكان:منعرفش لسه يا باشا بس كل اللي نعرفه انه مات مقتول برصاصة في رأسه وكان مربوط في السرير التنين:والعمل ده الاجتماع فاضل عليه 5 ساعات هنعمل ايه كولكان:من رأيي الاجتماع يتلغي يا باشا حمايتك اهم التنين:مينفعش يتلغي الاجتماع هيحضر جماعة التفاحة الحمراء وكمان ناس من مافيا الاجانب الايطالية كولكان:والحل أكيد اللي عمل كده هو العراف التنين:العراف ازاي وهو في غيبوبة اتصل كده بالراجل بتاعنا اللي هناك وشوفه هيقولك ايه بسرعة كولكان بعد دقائق:في غيبوبة والحراسة واقفة على الباب بس انا مش مطمن برضو التنين:بقولك ايه اجهز علشان نروح الاجتماع وهناك كده كده هعلن الحرب عليه والمافيا الايطالية هتكون موجودة كولكان:باشا انا مش هعرف اروح معاك انت اسبقني وانا هحصلك لازم امن الدنيا الاول التنين:تمام يا كولكان في مصر قصر العراف نهي:ايه الاخبار عاملة ايه يا ايفسون ايفسون:كويسة يا نهي عمار وحشني اوي هو مش بيتصل ليه نهي:عمار كده طول ما هو مشغول وبرة مصر انسي انه يتصل بينا الا لو حصل حاجة وعايز يطمن أسيل نازلة بسرعة من فوق:ماما نهي الحقي في عربيات كتير بتقرب علينا رعد داخل عليهم:نهي هانم اسف على دخولي بس لازم تدخلوا الاوضة المحصنة فوراً نهي:في ايه يا رعد بيحصل ايه رعد:هجوم يا هانم في هجوم علينا وبدأ ضرب النار يحصل برة وكانوا 6 عربيات كل عربية فيها 4 اشخاص باسلحة تقيلة وبدأ الضرب علي البيوت والعربيات في فيلا هالة:ماما ايه الضرب ده في ايه سلوي:معرفش يا هالة شكله كده على بيت عمار جبل من برة:هالة هانم انا لازم انسحب فورا والحق رعد والشباب هالة:روح يا جبل بس سيب حراسة هنا جبل:حاضر يا هانم وخرج جبل والمجموعة اللي معاه ورعد كمان بالمجموعة بتاعته وكان في ناس اتصابت من الجحيم والكل خرج اسلحته وبدأوا يضربوا عليهم هما كمان نار والحراسات اللي على البيوت والسطوح من فوق واقل من دقيقة كانت العربيات واللي فيها خلاص ماتوا رعد:لازم نبلغ صخر فوراً كده في هجوم على العراف نفسه جبل:متقلقش هتصل عليه دلوقتي بس سليم باشا لازم يعرف جبل اتصل على سليم:باشا في هجوم حصل على القصر دلوقتي بس قدرنا نسيطر على الموقف في نفس الوقت كان بيحصل هجوم على قصر العزبة بقيادة كونور القائد هناك كونور:امنوا الدنيا كويس في هجوم الكل يتحرك في مجموعات واضربوا عليهم الكل:وقتها خرج من السطوح وكل حتة وضربوا على العربيات نار وكان الهجوم ده على العزبة والمخازن كمان اللي فيها السلاح حمدي:ايه الاخبار يا كونور كونور:سيطرنا على الوضع يا باشا متقلقش وكل حاجة متأمن عليها كويس ومحدش اتصاب او جراله حاجة حمدي:لازم سليم العراف يعرف فورا اتصل حمدي هو كمان بسليم:سليم حصل هجوم على العزبة والمخازن بس متقلقش سيطرنا على الوضع سليم:احا هو في ايه، مين اللي قادر يعمل كده ده كمان حصل هجوم على قصر العراف في القاهرة وقفل سليم الخط مع حمدي في الفيلا في القاهرة نهي:متخافوش الضرب وقف خلاص أسيل:ماما في ايه وعمار كويس نبيلة:قصدك ايه بأن عمار كويس مش عمار عليه حراسة في المستشفي ايفسون:عمار في تركيا يا نبيلة وبينتقم لحق لميس دخل رعد:تقدروا تخرجوا سيطرنا على الوضع نهي:صخر فين يا رعد رعد:معرفش يا هانم المفروض انه بيحمي العراف في المستشفي نهي:اتصلي بصخر فوراً صخر في تركيا:في ايه يا رعد رعد:نهي هانم عايزك يا صخر نهي:صخر اديني عمار فورا صخر:حاضر يا نهي هانم ثواني انا بعد ثواني:في ايه يا حبيبتي خير نهي:عمار حصل هجوم علينا من شوية وكمان العزبة والمخازن وكل حتة لينا انا بغضب:نعم بتقولي ايه ازاي يحصل كل ده مين قادر يعمل كده نهي:معرفش يا عمار بس انت لازم ترجع يا عمار مينفعش تغيب اكتر من كده رعد واقف مصدوم ازاي العراف مش في غيبوبة انا:هحاول اخلص النهاردة وارجع على طول واللي هيحصل النهاردة هيسكت الكل متقلقيش قفلت مع نهي امي ولقيت رسلان والكل في وشي رسلان:حصل ايه في ايه انا:حصل هجوم علينا في كل حتة تابعة لينا رسلان:المهم العيلة كويسة انا:بخير محدش جراله حاجة وسيطره على الوضع اكتشا:أكيد المافيا الايطالية اللي عملت كده انا:اشمعنا يعني ما يمكن كلهم اتفقوا على كده اكتشا:لا لان المافيا الايطالية الوحيدة اللي مش عايزك والباقين كلهم عايزينك وطبعاً المافيا وقتها اتحالفت مع جينكيز عليك ولما هو مقدرش عليك هما اتحركوا من نفسهم انا:يعني انت كنتي عارفة ان في هجوم علينا اكتشا:لا طبعاً ما لو عارفة كنت قولتلك بس ركز معنا كده اشمعنا النهاردة يوم الاجتماع المافيا الايطالية تروح للتنين ودي أول مرة تحصل وكمان يحصل هجوم على حاجة تحت ايدك الا المستشفي لانهم عارفين انك كده كده في غيبوبة يعني ميت بالنسبة ليهم ولو فوقت ولقيت الدنيا مولعة مش هتقدر تعمل حاجة لان اجتماع العهد بعد\ اسبوعين انا:كلامك صح بس احنا لازم نخلص المهمة النهاردة مش هينفع نلاعبهم إيلا:عمار حصلت حاجة دلوقتي كمان كولكان خرج لوحده قبل التنين ومرحش مكان الفندق تحب نعمل ايه انا:عامر وصخر ورسلان اتحركوا فوراً عايز كولكان حي الشباب:اؤامرك يا عراف اتصل بيا سليم العراف:خير يا عمي في ايه تاني سليم:انت عرفت اللي حصل انا:اه عرفت وعرفت مين اللي عمل كده سليم:مين يا عراف انا:المافيا الايطالية سليم:وناوي على ايه انا:هتعرف من الاخبار النهاردة الساعة 8 سلام بعد مرور ساعة وصل صخر ومعاه كولكان كولكان وهو مربوط:احا ازاي انت المفروض في غيبوبة ازاي انت عايش انا:هههههه ما هي دي الخدعة اللي انتوا وقعتوا فيها كولكان بخوف:وانت عايز مني انا عبد المأمور بنفذ اللي بيطلب مني انا:متخافش هتجاوب على الاسئلة هسيبك تمشي مجاوبتش هتموت كولكان:حاضر اسأل عايز تعرف ايه بس ارجوك متقتلنيش انا:التنين رايح الاجتماع ولا لا كولكان بخوف:ايوة رايح وكمان جماعة التفاحة الحمراء و المافيا الايطالية انا:شاطر طب قولي المافيا الايطالية هي اللي عملت هجوم علي املاكي من شوية كولكان بخوف:اااه هما اللي عملوا كده بالاتفاق مع التنين انا:وانت اللي برئ ياض مش كده دخلت عليا إيلا علشان تبلغني بالجديد إيلا:عراف عايزك برة لو سمحت انا خرجت معاها :ايه كله تمام إيلا:كل حاجة تمام والمتفجرات وكل حاجة اتزرعت في الاماكن اللي اخترناها وياماش كوشوفالي ساعدنا في كده انا:حلو اوي هدخل بقي اموت العرص الي جوا ده ونتحرك على هناك إيلا:عمار هو انت لازم تواجهم ما نفجرهم وخلاص انا:لا طبعا لازم اواجه التنين الأول اللي فرحان بنفسه ده دخلت عند كولكان وخدت منه دعوة حضور الاجتماع كولكان:ها هتسيبني امشي بقي انا:اه طبعا وضربته بالسلاح في رأسه وطبعا حاطط كاتم صوت صخر:كده نترحم على التاني وفاضل الرأس الكبيرة ناوي على ايه انا:اقطعلي صباع كولكان اللي فيه علامة الجماعة علشان هينفعني في زيارتي ليهم بعد شوية وبس كده يتبع الجزء القادم الجزء الخامس صخر:حاضر يا عراف رسلان:انت ناوي تروحلهم برجلك ولا ايه ممكن نفهم الخطة ايه انا:بص يا رسلان عدوك لازم دائما تكون سابقه بخطوة رسلان:بمعني اشرح أكتر انا:ايه الاخبار يا إيلا إيلا:تمام يا عراف زرعنا كل المتفجرات حوالين اوضة الاجتماعات وكمان في الدور كله ومتقلقش المتفجرات مش هتأثر على باقي الفندق ولا الناس انا:فهمت دلوقتي يا رسلان معني كلامي ايه رسلان:انت ناوي تفجر بيهم الدور وهما جوا انا:بظبط كده بعد نصف ساعة جيه ياماش كوشوفالي انا:نورت يا حبيبي ايه الاخبار ياماش:رجلتي أمنت دخولك للفندق وكل حاجة تمام وادي دعوة الاجتماع انا:حلو اوي كده معنا دعوتين للدخول ياماش:عملت ايه في كولكان قبضت عليه انا:ومات كمان يا حبيبي ادعيله بقي زمانه في النار ههههههه باماش:عاش عليك يا عراف رجالتي تحت امرك حوالين الفندق لو احتجت أي مساعدة انا:متقلقش مش هكمل 5 دقائق فوق وأول ما أخرج قول عليهم باي باي خرج ياماش كوشوفالي بعد ما قدم كل المساعدات الىي طلبتها منه ومنعته انه يدخل علشان الحفرة تكون في أمان لما امشي بدل ما اوجع دماغي بيهم في فيلا نديم السيوفي خديجة:صباح الخير عاملين ايه داليا:صباح الورد وشك النهاردة منور يعني ههههه خديجة:نمت كويس ومرتاحة مش أكتر نديم:محروق دمي اني مش قادر اسافر واقتل جينكيز داليا:ممكن تهدي بدل ما تتعب ما العراف قالك انه هيتصرف ويجبلك حقك اهدي بقي انت ناسي انه بيجيب حق مراته خديجة:بص يا بابا انت حالياً مينفعش تظهر للاعضاء خالص انك عرفت الحقيقة وكده كده الاجتماع يعتبر ملغي مادام احنا محضرناش وخلينا قدام الاعضاء لسه بنكره العراف يمكن فيهم حد خائن ولا ايه نديم:عندك حق خصوصا لما المافيا الايطالية عملت اللي عملته ده في العراف امبارح خديجة:بظبط كده داليا:انا شايفة انك مطمنة يعني شكل اللي بفكر فيه هيطلع صح خديجة وهي فاهمة:وانت بتفكري في ايه قوليلي يمكن اساعدك داليا:بت انت متستعبطيش خديجة:ههههههه اه بحبه ارتحتي داليا:بالسرعة دي من غير ما تكلميه اصلاً خديجة:من أول نظرة وحياتك، يوم الفرح كنت رايحة وانا مليانة كره منه وحقد وغضب اول ما شوفته وهو واقف والبدلة متجسمة عليه وحلاوته وهيبته اتمنيت اكون مراته زي الاتنين اللي جمبوا داليا:قومي معايا نكلم لوحدنا قومي قامت خديجة وداليا يكلموا لوحدهم داليا:قوليلي بقي الموضوع فعلا حب ولا عايزة علاقة ونيكة حلوة خديجة اتفأجت من صراحة امها:لا طبعا، انا فعلا معجبة بيه وبدأت اتعلق بيه داليا:مستغرباكي بس مش هلومك هو فعلا يتحب خديجة بخبث:لو كنتي مكاني مكنش كسك هاج عليه يا ماما وقربت ايدها من كس داليا ومسكته تحسس عليه داليا:احححح بتعملي ايه يا سافلة خديجة وهي مستمرة في لعب كسها:جاوبيني كسك عايز العراف داليا:ااااه عايز العراف ينكني ااااه خديجة:وابويا مش بيريحك ليه داليا وهي ممحونة من ايد بنتها:ابوكي بتاعه مش بيقف بقاله سنين اااااه وانا تعبانة وبريح نفسي بالصناعي خديجة حبت ترخم عليها وسابت كسها:افكر لو كنت هسمح بانك تتناكي منه ولا لا كفاية كده بابا تحت يلا ننزل داليا بعد ما فاقت:بقي كده يا خديجة تتعبيني وتتخلي عني ماشي في فندق في القاهرة الملكة فرح:العراف كل ده في غيبوبة واحنا كده مشكلتنا بتكبر هاري:قولتلك بلاش نيجي كده خد علينا وكمان ليه نروح الفرح اصلاً الملكة فرح:بس مش غريبة ان انطوان يموت اليومين دول ومحدش يقولي قضاء وقدر ألب:هي غريبة فعلاً طب احنا متأكدين ان فعلا العراف في غيبوبة ولا دي لعبة الملكة فرح:على حد علمنا انه فعلا في غيبوبة وفي حراسة في المستشفي والدنيا مقلوبة يعني الملكة كاترين:انا معاكي برضو في الرأي ده شكلها لعبة على فكرة والعراف في تركيا مايكل:خلاص هبعت للمصادر بتاعتي هناك تعرفلنا الدنيا ايه وهو فعلا هناك ولا لا الملكة فرح:كده كده مش هنمشي من هنا الا لما نقعد معاه ونطلب الدعم منه الكل:تمام موافقين في فيلا هالة المحمدي هالة:ايه الاخبار يا ماما عاملة ايه سلوي:بخير يا حبيبتي وانت هالة:عمار وحشني اوي سلوي:هيرجع بالسلامة متقلقيش عمار قوي وذكي هالة:خايفة عليه بعد كل اللي حصل والهجوم بتاع امبارح مش مطمنة سلوي:متقلقيش هيبقي كويس الباب خبط وهما بيكلموا وفتحت الشغالة وحصل التالي الشغالة:مين حضرتك يا فندم الصوت:قوليلها الباشا هنا وهي هتعرف صوت هالة:مين يا ناهد ناهد:حد بيقول انه الباشا وعايزكم سلوي:مين ده تعالي نشوف قامت سلوي وهالة للباب يشوفوا مين الباشا هالة:هو انت عايز ايه صفوت المحمدي:في واحدة تكلم عمها بالشكل ده برضو معرفتيش تربي يا سلوي سلوي:صفوت احترم نفسك واتعدل يأما تمشي جاي ليه صفوت:جاي علشان اعرفك اني الباشا ومش هسيبكم تتهنوا بفلوس أخويا وهعرف اخد الورث منكم يا نصابين هالة:انا قولتلك قبل كده ابويا كتبلي كل حاجة باسمي وملكش حاجة عندنا واحسنلك مجيش هنا تاني صفوت:انت بتتحدي مين يا شرموطة انت، انا هعرفك انت بتكلمي مين ولسه صفوت هيضرب هالة لقي قدامه جبل بيدخل بالحراسة جبل:اطلع برة لو سمحت صفوت:مين انت كمان علشان تقولي اطلع برة حتة جارد معفن هيخوفني يا هالة هالة مصدومة من الشتيمة والاسلوب وبتعيط:اطلع برة اطلع انت ولا عمي ولا اعرفك انا بتشتمني بالاسلوب ده صفوت وهي الحراسة بتمنعه:ولسه انت شوفتي حاجة هعيشك في جحيم والحراسة اللي بتحميكي دي هوريكي هعمل فيها ايه جبل:لو سمحت اتفضل برة بدل ما هنزعلك فعلا صفوت:احا انت مش عارف انا مين ولا ايه جبل:لا هو انت اللي مش عارف احنا مين، انا قائد حراسة عمار العراف سمعت عنه اكيد لانك بتبوس الايادي بتاعته ولا ايه صفوت بخوف:نعم حراسة مين سلوي:امشي يا صفوت بدل ما فعلا الموضوع هيكبر ووقتها انت عارف هيحصلك ايه امشي ومش هنجيب سيرة قدام حد صفوت:كسمك يا سلوي انت فكراني هخاف وهرجع تاني عشان اطردكم واخد فلوس اخويا صحيح شرموطة انت وبنتك مشي صفوت المحمدي وهو مسمع هالة وامها سلوي اوسخ الشتايم والالفاظ واتخانق معاهم سلوي:اهدي خلاص مشي اهدي متعيطيش بقي هالة:انا يقولي كده، ده بنت اخوه حتى ازاي يعمل فينا كده سلوي:اهدي خلاص بقي وسلوي خدت هالة في حضنها وفضلت تهدي فيها لحد ما هالة نامت وهي دمعتها على خدها زي العيال الصغيرة وهي مجروحة من عمها اللي المفروض يكون سند وضهر ليها برة عند الحراسة جبل بيتصل على سليم العراف وحكاله كل حاجة سليم:تمام يا جبل خلى بالك منهم وانا هتصرف قفل سليم مع جبل واتصل بيا انا:خير يا عمي في حاجة سليم:موضوع يخص هالة المحمدي انا:أجل كل حاجة لحد ما ارجع انا مش فاضي دلوقتي سلام قفلت مع عمي سليم وكنت بجهز للعملية ولبست ولبست واقي رصاص وكل حاجة تمام رسلان:هتدخل لوحدك برضو انا:اه يا رسلان وانتوا هتستنوا تحت صخر:متهزرش لازم يكون معاك حراسة على الأقل إيلا:كلام صخر صح منعرفش فوق في ايه ولا ممكن تحصل مفاجأة ايه انا:بصوا اخر كلام هقوله ومش عايز نقاش تاني، كل واحد فيكم هيستني في الدور اللي تحت دور الاجتماعات وتكون في غرف متفرقة تمام سارة:تمام هنعرف ازاي انك في خطر وعايزنا إيلا:امسك الجهاز ده هيبقي معاك لو حسيت انك محتاجنا هتضغط عليه وقتها الساعات اللي في ايدينا هتعمل صوت ورسالة تنبيه للكل انا:تمام يلا بينا نزلنا واتحركنا في عربيتين ووصلنا الفندق بعد ساعة وقتها كانت الساعة 8 معاد الاجتماع طلعت في الاسانسير وكانت الدنيا متأمنة كويس وطبعاً انا داخل عليهم من غير سلاح ووصلت عند باب قاعة المؤتمرات وفتحته انا:هقطع عليكم الاجتماع شوية التنين بصدمة:اي اي اي ده انت عايش ازاي انت مش في غيبوبة انا:انت خايف كده ليه ده انا حتى جايلك برجلي اهو من غير حراسة او سلاح حتى مراد:عراف بيك ممكن نكلم ونحل الموضوع بهدوء انا:نحل ايه بظبط موت مراتي ولا محاولة اغتيالي اكتر من مرة ولا نحل ايه بظبط التنين وهو خايف:مستعد ادفعلك فدية عن اللي حصل ونبقي حبايب انا:ده انت بجح اوي يا شيخ هو انت فاكر اني جاي اتفاوض معاك يا جينكيز انت دلوقتي بتخرب الدنيا وزمان ابوك قتل السيوفي ولبسها لعزت العراف التنين:احا انت عرفت كل ده ازاي وعرفت منين حوار ابويا علشان كده نديم السيوفي مجاش انا:اه يا غبي علشان كده السيوفي مجاش رئيس مافيا ايطاليا:عراف بيك الامور هتتحل بس بالهدوء انا:انت فاكرني معرفش انك عملت هجوم على بيوتي وكل حاجة امبارح يا ديفيد ولا ايه ديفيد بخوف:انا اسف وقام جري يبوس رجلي انا:حتى لو قعدت طول عمرك تبوسها مش هعديهالك برضو وفجأة طلعت سلاح من ضهري وضربت ديفيد في رأسه التنين بخوف ولسه هيصرخ مع السلامة انت كمان يا جينكيز وضربته في راسه هو كمان مراد:ارجوك سيبني اعيش ارجوك انا:مع السلامة يا مراد انت كمان وضربته في رأسه وكده خدت بحق لميس وكمان السيوفي وموتهم هما الثلاثة بس كل حراستهم تحت فلازم اتحرك في اسرع وقت انا:صخر انت والكل اخرجوا بهدوء صخر:اوامرك يا عراف خرجنا كلنا من الفندق هتستغرب يا عزيزي ليه الفندق متفجرش فلااااااااااش باااااااااااااك إيلا:انت شاكك في اكتشا ولا ايه انا:الصراحة اه، ولازم اتأكد هي فعلاً راجعة ومخلصة للعراف ولا لا إيلا:وهنتأكد ازاي طيب انا:انت قدامهم واحنا بنكلم وبنشرح الخطة تقوليلي انك زرعتي متفجرات في كل الدور ولو وصل الكلام للتنين او كان مجهز نفسه يبقي هي الخائنة اللي بينا إيلا:حاضر تمام رجوع من الفلاااااااااش باااااااااااك انا:يلا بينا بقي علشان نلحق نرجع مصر لان الدنيا هتتقلب الكل:يلا بينا في مصر قصر العراف سوزان والكل:قاعدين قدام التلفزيون ومشغلين الاخبار نهي:نهلة علئ التلفزيون كده بيقولوا في حوادث في تركيا المذيع:عاجل في فندق كذا كذا، وجدوا جثث لاكبر 3 رجال اعمال في تركيا وايطاليا الجثة الأولي:جينكيز بايكال رجل الاعمال التركي اتقتل النهاردة في الاجتماع بتاعه الجثة الثانية:مراد عواد رجل الاعمال التركي من أصل مغربي اتقتل النهاردة في نفس الاجتماع الجثة الثالثة:ديفيد رجل الاعمال الايطالي وكمان رئيس المافيا الايطالية اتقتل معاهم أكيد اللي عمل كده عملها بفعل فاعل واشمعنا الثلاثة دول، ده غير جثة كولكان مساعد جينكيز كمان لقوها مرمية وحتي الان العراف في غيبوبة وهو مستبعد تماماً من الشبهوة للي حصل ده نهي بتبص لايفسون:عايزاكي يا ايفسون قامت هي وايفسون:تفتكري عمار اللي عمل كده ايفسون:اه يا نهي ابننا خد بحقه وهو بخير متقلقيش نهي:وانت عرفتي ازاي ايفسون:نهي مش كل شوية هقولك اني جنية ههههههه نهي:يخربيتك خلاص نسيت يلا نخرج ليهم بس منقولش حاجة خليها لما عمار يرجع احسن في قصر هالة المحمدي سمعت برضو نفس الاخبار هالة:أكيد عمار راجع دلوقتي اخيراً هيرجع هو غايب من اسبوع بس وحشني اوي وكمان محتاج اتسند عليه ويحميني سلوي:عمار راجع ازاي مش هو في غيبوبة يابنتي هالة:احمم بصراحة عمار في تركيا وهو اللي عمل فيهم كده سلوي:يخربيتك انت مش خايفة منه ازاي هالة:واخاف منه ليه هو انا ناوية على غدر او خيانة انا بحبه يا ماما بحبه سلوي:بس برضو انا خايفة عليكي وانك تموتي زي ما حصل في لميس هالة:اللي مكتوبلي هشوفه يا ماما سلوي:ناوية تحكي لعمار على صفوت واللي عمله هالة:زمان عمار عرف اصلاً ومش عايزة عمار يدخل في الموضوع كفاية اللي عمله علشاني في قصر نديم السيوفي سمعوا الاخبار برضو داليا:مبروك يا نديم حقك رجع اهو ومات التنين نديم:كان نفسي انا اللي اموته بايدي خديجة:معلش بس المهم النتيجة واحدة وكمان طلع مراد خاين اهو وكويس انه راح الاجتماع نديم:لازم نروح زيارة للعراف لما يرجع ونشكره على اللي حصل ده خديجة:اه طبعاً لازم داليا:شوف البت مسكت في الكلمة ازاي ههههههههههه بعد ساعتين من ركوب الطيارة وصلنا القاهرة صخر:نورت يا عراف بلدك وانت راجع جايب حقك انا:لسه يا صخر التنين مكنش الرأس الكبيرة ده مجرد اداة عند اللي أعلي منه ولسه الايام الجاية هتبين مين اللي بيتحكم فيه رسلان:سيبك بقي من كل ده المهم انك بخير انا:حبيبي يا رسلان يلا علشان نرجع البيت رسلان:بيت ايه، انا بقالي اسبوع مختفي وزمان خطيبتي قالبة عليا الدنيا لازم ارجع بيتي واشوفها الاول وبعدين هجيلك انا:اعمل حسابك معزوم عندي بعد بكرة إيلا:محتاج مننا حاجة يا عمار هنرجع المقر انا:لا يا إيلا انتوا الثلاثة هتقعدوا في فيلا من البيوت اللي جمبي وعامر هيرجع لمراته وبيته يلا من غير نقاش صخر:اتفضل يا عراف اركب ركبت العربية والحراسة كانت ورايا لانهم عرفوا من صخر قبل ما نوصل نهي:من جوا سمعت صوت العربية والحراسة (عمار رجع عمار رجع) أسيل والكل:نزلوا تحت مستنين دخولي من البيت بعد دقيقة دخلت ماسأل:جريت عليا وحضنتني وحشتني اوي يا حبيبي انت كويس انا:انا فل يا حبيبتي أسيل:اوعي بقي ياماسأل سيبي حضنه وحشتني يا عمار انا:يا قلب عمار وحشتني اكتر نهي:مع اني زعلانة منك بس وحشتني اوي انا:وحشتني اكتر يا مزة انت تعالي في حضني سوزان:وحشتني يا حبيبي انا:وحشاني اكتر نبيلة:نورت يا عمار شكراً انك جبت حق بنتي انا:متقوليش كده دي كانت حبيبتي ومراتي زي ما هي بنتك وحشتني يا نبيلة وسلمت على الباقي كلهم وبعدين سيبتهم وخرجت برة ماسأل:على فين يا عمار انا:هسلم على هالة يا ماسأل ماسأل:ماشي يا عمار مستنياك في الاوضة وصلت عند باب فيلا هالة وشوفت جبل جبل:نورت يا عراف انا:بنورك يا جبل ايه الاخبار هنا جبل:انا بلغت سليم باشا هو مقالكش انا:لا اتصل بيا وكنت مش فاضي قولي انت حصل ايه جبل حكالي كل حاجة حصلت وكل الالفاظ اللي اتقالت لهالة وسلوي انا خبطت على الباب وبعدها الشغالة ناهد فتحت ناهد:مين حضرتك انا:قولي لهالة شخص عزيز عليكي مستنيكي تحت دخلت ناهد وراحت لاوضة هالة هالة:ادخل ناهد:في شخص تحت بيقول انه عايز يشوفك وبيقول انه عزيز عليكي هالة:انت بتكلمي جد عمار رجع ناهد:مقالش اسمه قامت هالة تجري وهي بلبس البيت ونزلت لتحت لقيتني على الباب في وشها دخلت في حضني على طول هالة:وحشتني وحشتني كل ده ومتصلتش بيا ولا مرة انا:احمم وانت كمان، حقك عليا هالة فاقت لنفسها وافتكرت انها بقميص النوم:احمممم احية استناني هنا هغير بسرعة واجي انا:ملهوش لزوم انا خلاص شوفت كل حاجة ههههههه هالة:يا رخم استناني بجد متمشيش طلعت هالة وسلوي شافتها بلانجيري القصير اللي لابسها سلوي:يخربيتك انت نزلتي لعمار كده هالة:من سرعتي واشتياقي نزلت كده مخدتش بالي اني باللانجيري بس علشان انا مكسوفة اوي سلوي:طب غيري هدومك وانا هنزله نزلت سلوي وسلمت عليا وقعدنا انا:عاملين ايه مرتاحين في البيت سلوي:شكراً ليك بجد ونورت يا عمار انا:مبتشكريني على ايه انا معملتش حاجة سلوي:لا ازاي انت عملت كتير اوي وعايزة اكلمك في حاجة قبل ما هالة تنزل انا:خير قوليلي سلوي:بص يا عمار، هالة من وقت موت ابوها وهي في حالة اكتئاب بسبب كل المواقف اللي حصلت واليوم اللي اتعرفك عليك فيه كان بالنسبة ليها اول يوم تفرح والفترة بتاعت العزبة كمان هالة من وقت موت ابوها وهي حاسة بالكسرة والوحدة ولما شافتك حست بالامان تاني وانك ضهرها انا عارفة ان كلامي ده غلط ومينفعش اقوله بس هالة بتحبك يا عمار وحبيتك من اول يوم لو انت من ناحيتك مفيش اي مشاعر لو سمحت متجرحهاش وحاول تفهمها كده براحة لان فعلا هالة متعلقة بيك جامد انا:بصي يا سلوي هكلمك بصراحة ووضووح انا لميس كانت حبي الأول وفعلا لميس لحد دلوقتي كسراني من جوايا مع اني متجوز ماسأل وبحبها برضو وانا معجب بهالة يا سلوي وحبيتها برضو لانها جدعة ووقفت جمبي في عز وقعتي لكن انا مش مستعد دلوقتي خايف اخسرها زي ما خسرت لميس هالة وكانت سامعة كل الكلام:مش هتخسرني متخافش، مش انت هتحميني كويس صح انا:انت هنا من امتي وسمعتي ايه هالة:سمعت كل حاجة انا اه بحبك ومش هكسف وهقولها ليك بحبك وعايزك ضهري وحبيبي وسندي انا:وانا كمان بحبك يا هالة متخافيش انا جمبك وشديت هالة لحضني هالة:اخيرا سمعتها منك اخيرا انا:بس انا زعلان منك سلوي:ليه بس حصل ايه هالة:ليه يا عمار انا:متصلتيش بيا ليه وحكتيلي عن صفوت واللي عمله النهاردة الصبح هالة:مش عوزاك تدخل في الموضوع يا عمار سيبه وانا هتصرف معاه انا:انت من دقيقة قولتيلي هتعرف تحميني صح ولا لا هالة:احمم صح انا:يبقي انا اللي هتصرف معاه وهيجي يعتذر ليكم كمان هالة:حاضر اللي تشوفه انا:استأذن انا بقي يلا علشان تناموا رجعت البيت وطلعت الاوضة وحكيت لماسأل على كل حاجة حصلت ماسأل:لو بتاخد موافقتي فانا موافقة يا حبيبي لاني عارفة اني هفضل غالية عندك انا:انت ازاي بالعقل ده والهدوء ده يخليكي ليا ماسأل:ويخليك ليا يا حبيبي وبعدين انا واثقة من نفسي وعارفة انا عندك ايه انت وحشتني ممكن تريحني انا تعبانة اوي من غيرك انا:عيوني يا حبيبتي انت وحشاني اكتر انا:وكانت ماسأل لابسة لانجيري بطل عليها،وااااااو شكلك يجنن يا قلبي ايه الجمدان ده ماسأل:عيونك اللي حلوة وحشتني اوي هموت عليك بجد. قربت من ماسأل ولمست شفايفها في بوسة عميقة وفضلت ابوس في شفايفها الطرية الفراولة دي وشديت شفيتها التحتانية وبشدها بشفايفي وبمصها اوووي جامد.....ماسأل جسمها ساح وبقيت نار في ايدي قربتها على السرير ونيمتها على ضهرها ونزلت بوس ولحس في رقبتها وهي...اااااه وحشتني يا عمار اوي جسمي نار بجد بسببك وحشتني اووي يا حبيبي اوعي توقف. وانا مش سايب فيها حتة غير وانا بلحسها وبأكلها بشفايفي وبمصها على لحمها اللي يجنن ده وبقرب من لحم صدرها الحلو ونزلت ليها اللانجيري ونازل بلساني على بزها الحلو ده لحد ما وصلت للحلمة الوردي اللي تجنن دي ونفخت عليها نفسي السخن وشديتها بسناني لبرة ومصتها اووووي.....ااااااااااه يا عمار براحة على بزازي احححححح تجنن يا حبيبي تجنن اووووي كمل مص ورضاعة من بزاز حبيبتك احححححححح،.... هأكل بزازك يا قمري انت وبدأت ارضع من بزازها بشكل دائري واشفوط حلمتها لجوا بوقي وبرضعها اووووي وماسك حلمتها التانية بايدي وبضغط عليها براحة خالص لانها طرية وواقفة اوي.....ااااااااااااه يا عمار براحة يا حبيبي بزازي تعبانة ااااااااه مش قادرة كسي ولع انزل لعنده بقي.....اهدي يا ماسأل متستعجليش انا هنيكك في كل جسمك الطري ده. خرجت الحلمة اليمين من بوقي ودخلت حلمتها الشمال في بوقي وبضغط عليها براحة وفي نفس الوقت بشفوطها لجوا بوقي وبسحبها اووووي وبمصها وبرضعووووو اووووي ولميس نار تحت مني برضع من بزازها الحلوين ونزلت بلساني على بطنها وبحركه براحة خالص وشويه ونزلت على كسها الكس الوردي الفراولة الجميل ده. ومسكت زنبورها وقعدت امص فيه وهى فى دنيا تانيه وعماله تنزل احلى شهوه من كسها وتئن وتتاوه وانا عمال ارضع زنبورها. وهي احااااااااااااا يا حبيبي الحس اوي الحس كسي جامد خليني اجيبهم اااااااااااااه كسي نار يا عمار كسيييي. فضلت الحس في كس ماسأل واشفط شفايف كسها اللي بخيرها دي بتاع ربع ساعة مش قادر اسيبه وهي غرقتني من شهوتها ونزلت بتاع مرتين في بوقي. طلعت بوستها وقولتلها الحسي شهوتك يا لبوتي وهي ما صدقت اشتمها وبدأت تلحس في وشي وتدوق عسلها وكل ده ايدي على كسها بفرك في زنبورها. روحت منيمها على بطنها وقعدت ابوس فى ضهرها واحسس عليه وعلى كتافها وعلى رقبتها وعلى طيزها الجامدة الطرية. وقعدت ابوس فيها واحسس عليها وفتحت فلقتين طيزها وحطيت فيها لسانى وقعدت الحس واحسس وارضع والحس احساس جميل جدا وهى فى دنيا تانيه خاااااااالص مفيش غير احااااااااااااا احححححح نار في كسي وطيزي جننتني يا عمار اااااااااه وكل شويه ترفع طيزها لفوق عشان ادخل لسانى جوه اكتر وتهز طيزها من المتعه ومن الاندماج معايا وانا فى عالم تانى من الهيجان وانا بعمل كده روحت منيمها على ضهرها تانى ونايم فوقها وقلعت البوكسر وخرج زبري من عرينه. ومسكت ايدها وحطيتها على زبرى اللى كان واقف ومنتصب زى الحجر وهى راحت ماسكاه وهى مغيبه عن الوعى وتحسس عليه وتستكشفه وفضلت ابوس واحضن فيها وهى ماسكه زبرى وبتلعب فيه لحد اما اتعودت عليه وروحت معدول وقاعد بين رجليها ومسكت زبرى وقعدت افرش فى كسها وزنبورها وهى خلاص مش واعيه. ااااااااه كسي نار يا عمار زبرك بينهش في لحم كسي ااااااااه يا حبيبي ممتعني اوي دخله يا عمار. وروحت زانق زبرى على زنبورها ونمت فوقها وانا بحك زبرى فى زنبورها لحد اما ارتعشت ومسكت فيا جامد وغرست ضوافرها فى ضهرى وحسيت انها مش حتبطل تشهق وهى بتنزل شهوتها اللى اول مره تيجى بالطريقه دى ومع مين مع الانسان اللى هى حبته وعشقته كاول حب حقيقي ليها فضلت افرش في كسها واجننها بزبري وهي كسها كله سوائل وبيلمع من عسلها فضلن على الوضع ده بتاع ربع ساعة ارضع بزازها وافرش كسها. ماسأل:يلا بقي دخلوووو كفاية تفريش كسي نار قربت رأس زبري من كس ماسأل وضغط براحة على فتحة كسها لحد ما دخلت رأس زبري وهي ااااااااااااه كبير اوووي ورأسه كبيرة هيفشخني براحة اهدي متتحركيش وهبقي براحة وبدأت اضغط براحة لحد ما دخلت ربع زبري وسيبته شوية وفضلت رايح جاي في كسها وهي اااااااااه براحة يا عمار اااااه انت وحشتني اوي نيكني اوي نيك مراتك احححح نيك كسي يا حبيبي احححححححح وفضلت انيك فيها بتاع نص ساعة لحد ما حسيت اني هجيبهم وهي كانت جابت 5 مرات ولا اكتر ونطرتهم في كسها وهي راحت في دنيا تانية وكل ده زبري واقف لسه ولا اكني جبت اصلا وخدتها تاني على زبري وجبت في كسها تاني بعد نص ساعة نيك كامل في كسها الجامد ده والوردي المحمر اححححححح عليه بجد. خدتها في حضني وفضلت أحسس على شعرها وجسمها وهي كل الي عليها تبوس فيا وتقولي بحبك بجد انا:شكلك شبعتي انا عايزك تاني زبري لسه عايزك ماسأل:لا كفاية انت بقالك ساعتين شغال رزع فيا حرام عليك هههه انا:ماشي يا روحي ارتاحي ماسأل:امتي هالة تيجي وتشيلي عني شوية هههه انا:وليه هالة مانت موجودة ماسأل:عمار انا جاتلي فكرة انا:قولي خير ماسأل:انت تعبان ولسه هايج صح انا:اه ليه ماسأل:قومي روح لنهي اتمتع بيها ومتعها بيك زمانها محرومة اخر مرة نكتها امتي انا:انت مجنونة صح البيت كله موجود ماسأل:اسمع الكلام قوم ريحها وريح زبرك يا حبيبي يلا تحب أجي معاك انا:انت مجنونة نامي يا ماسأل ماسأل:مش هنام قوم معايا خدتني ماسأل من ايديا وانا عريان وزبري واقف وخرجنا من الاوضة وكانت أوضة نهي في نفس الدور بتاعي وفتحت الباب ودخلنا قربت ماسأل من سرير نهي وكانت لبسة لانجيري يدوب مغطي كسها ماسأل:ماما اصحي يا ماما نهي وهي لسه مش فايقة:خير يا ماسأل عمار كويس ماسأل:لا يا ماما عمار تعبان اوي قومي شوفي نهي فاقت لقتني قدامها ملط وزبري واقف اوي وماسأل عريانة هي كمان نهي:في ايه انتوا قالعين كده ليه ماسأل:عمار فشخني يا ماما بقاله ساعتين بينيك فيا ولسه بتاعه واقف وانا تعبت جبته تشيلي عني شوية نهي:عبب كده يا ماسأل انا امه ازاي يعني ماسأل قربت من ودنها:ما انا عارفة انه ناكك وفشخك كتير وانت تعبانة وحطت ايدها على كسها وبدات تبوس فيها انا قربت من نهي امي لقيت كسها غرقان ومش محتاج أصلا قمت مدخل زبري براحة فيها نهي:اااااه يا عمار اااااه عيب يا حبيبي انا:ريحي ابنك يا ماما انا تعبان اوي وهايج نهي:ااااه كسي اااااه نيك جامد طيب فضلت ارزع وانيك في كس نهي واعمل فيها المستحيل وبرضو لسه هايج ماسأل:صدقتيني لما قولتلك هايج ومش قادرة عليه نهي:اااااه كسي اتهري من زبرك يا حبيبي بس كمل كمل اااااااه كمل يا عمار أسيل فجأة فتحت الباب:انتوا بتعملوا ايه يتبع[/B] الجزء السادس [B]أسيل:انتوا بتعملوا ايه انا:أسيل اطلعي برة دلوقتي أسيل:مش هطلع يا عمار، انا مش عبيطة ولا صغيرة بس انا بحبك وعايزك زيهم ماسأل:اقلعي يا حبيبتي وتعالى انا:لا يا ماسأل، أسيل قولتلك اطلعي برة أسيل:عمار انا انا بغضب:برة يا أسيل أسيل خافت من صوتي وخرجت على طول لبرة وهي بتعيط ماسأل:ليه يا عمار تجرحها بالشكل ده وانت عارف الدكتور قالك ايه ماما:ماسأل ممكن تسبينا لوحدنا شوية خرجت ماسأل وفضلت انا ونهي عريانين وزبري نائم في كسها ماما:احم ممكن تستني ألبس هدومي وانت كمان البس حاجة انا:حاضر يا نهي لبست ترينج من هدوم ابويا اللي في الدولاب وكانت نهي كمان لبست الروب على القميص اللي لابسة نهي:ممكن افهم بقي ليه جرحت أسيل بالشكل ده انا:مش عايزها بالشكل ده ولا قادر اشوفها بالشكل ده نهي وهي حزينة:يعني شايفني انا بالشكل ده لكن هي لا انا:متفهميش غلط يا نهي، انت امي وحبيبتي وانا من صغري بعشقك بشكل مختلف لكن هي صغيرة ولسه مراهقة وكمان قلبها مشافش غيري وانا خايف عليها نهي:عارفة يا حبيبي انك بتحبني وعارفة ان اللي بينا ده انت شايفه حب وعشق مش مجرد انك بتنام معايا وبس، لكن هي كمان بتحبك وانت عارف كده وبعدين ما تسيبها هي اللي تختار انا:لا يا نهي مش هينفع، مش قادر استوعب اصلاً ولا ينفع اعمل فيها كده وانت عارفة انا لو طاوعت أسيل هتبقي عايزة زيكم وتتفتح كمان نهي:حبيبي انا محترمة ومقدرة خوفك عليها وكمان كبرت في نظري اوي انك مش وقت ضعفك وهيجانك قولتلها تعالى وطردتها من الاوضة بس لاحظ انها شافتني تحت منك وبتاعك فيا يعني انا كمان دلوقتي صورتي مجروحة قدامها انا:اكيد ماسأل بتكلمها دلوقتي في اوضة أسيل هي وماسأل مع بعض أسيل بعياط جامد:ليه بيعمل فيا كده، ليه مش قادر يحس بحبي تجاهه ماسأل:بالعكس هو حاسس بيكي بس انت عارفة عمار واكيد خايف عليكي يا أسيل أسيل:خايف من ايه، انا اللي عايزة كده انا بحبه يا ماسأل بحبه كانه جوزي وحبيبي وصاحبي مش مجرد اخويا ماسأل:غريبة اوي يا أسيل مع انك متعرفهوش الا من فترة مش بعيدة أسيل:بالعكس انا دائما كنت بحلم بيه وبشكله وكان بيجيلي في الحلم مع بابا وكان بيقعد معايا ويكلمني انا من قبل ما اشوفه وانا بحبه ماسأل:طيب بطلي عياط ومتزعليش منه بس عمار فعلا خايف عليكي أسيل:ماسأل ساعديني اوصل لعمار عايزة اكون زيك انت وماما نهي ماسأل:مقدرش يا أسيل انت عايزة عمار يدبحني فيها، وبعدين مقارنيش وضعنا بماما نهي لانها حالة خاصة عند عمار ومينفعش تجرحيها باي كلام وتتعاملي معاها عادي حتى لو محصلش بينك وبين عمار حاجة أسيل بتعيط:برضو انت كمان تقوليلي لا هو انتوا ليه كده ليه عايزين السعادة ليكوا انتوا وبس ماسأل:مش كده ولا بنفكر كده بس انت في سن مراهقة وهو خايف عليكي وسايبك تختاري وتشوفي غيره وتتعرفي على حد يمكن تتأكدي من مشاعرك أسيل بصريخ وعياط مكتوم:انا بحبه هو بحبه هو وفجأة أغم عليها ماسأل من جوا:عمار الحقني يا عمار يا عماااااااااااااااار انا:جريت من الاوضة عند نهي وكل البيت صحي على صويت ماسأل انا:في ايه أسيل مالها ماسأل:معرفش بنكلم اغمي عليها فجأة انا جريت على الشباك وفتحته وندهت على صخر انا:يا صخر يا صخر صخر:وهو جاي بيجري اوامرك يا عراف انا:جهز العربية بسرعة نهلة:في ايه مالها أسيل حصل ايه سوزان:مالها يا نهي انتوا ليه صاحين كل ده نهي:مفيش حاجة ماسأل كانت بتكلم معاها وسمعنا الصريخ خرجنا من اوضنا كنا نايمين اصلاً انا:ماسأل لبسيها هدومها لحد ما اغير هدومي بسرعة جريت على اوضة اللبس وغيرت هدومي ولبست قميص وبنطلون وخرجت لقيت ماسأل ونهلة لبسوا أسيل خلاص دخلت شيلت أسيل بين احضاني واتحركت بيها وكانت كمان ماسأل لبست هي كمان نهلة:استنوا انا هاجي معاكم انا:محدش هيجي انا وماسأل وبس خرجنا على طول ركبنا العربية واتحركنا على مستشفي في التجمع جمبنا انا:بعد ربع ساعة وصلنا، دكتور بسرعة عايز دكتور الممرضة:مالها يا فندم حصل ايه ماسأل:اغمي عليها وهي بتكلم وفقدت الوعي دخلت أسيل الطوارئ وجية الدكتور يكشف عليها وانا وماسأل وصخر برة الاوضة بعد دقائق الدكتور خرج:متقلقوش هي خلاص فاقت واحنا بنعمل فحوصات وتحاليل واشعة علشان نطمن عليها بشكل احسن واكتر انا:هي كويسة يعني يا دكتور دي مش اول مرة تحصل الدكتور:متقلقش هنطمن اكتر كمان لما النتائج تطلع، بس لازم تجوزوها اللي بتحبوا دي بتنطق باسمه حتى وهي بتفوق من الاغماء انا:اقدر اشوفها امتي الدكتور:هتتنقل لاوضة عادية دلوقتي وتقدروا تشوفوها مشي الدكتور وماسأل بتحاول تهديني:اهدي هتبقي كويسة متقلقش انا:تعالى معايا عايزك خدت ماسأل ووقف بعيد عن صخر بشوية انا:احكيلي حصل ايه بظبط وهي قالتلك ايه حكتلي ماسأل على كل اللي حصل وانها مصممة على اللي في دماغها وانها مش هتشوف حد غيري ومن كتر ما كانت بتكلم بحزن وكتمة للحزن وصوتها اغم عليها وقتها في قصر العراف القاهرة سوزان:خير وهتبقي كويسة متقلقوش نهي:الموضوع اكرر يا سوزان كتير دي تاني مرة او ثالث مرة نهلة:هو حصل ايه اصلا علشان تتعب كده نهي بتحاول تثبت نفسها:محصلش حاجة كنا نايمين وفجأة سمعنا صوت صريخ نبيلة:متقلقوش أسيل شكلها تعبانة نفسياً مش جسدياً وده اللي بيسبب ليها الاغماء بشكل مستمر انها بتهرب من الواقع وقتها نهي:يمكن يا نبيلة مش عارفة عمار اكيد هيطمنا التليفون بيرن بتاع نهي وهي ردت على طول نهي:ها طمني يا حبيبي، هي عاملة ايه انا:الدكتور بيقول كويسة بس عملها تحاليل واشعة علشان نطمن اكتر نهي:هترجعوا النهاردة يعني انا:لا يا حبيبتي ناموا انتوا احنا مطولين هنا وهي هتبات هنا نهي:ماشي يا عمار طمني لو حصل حاجة سلام نهلة:ها يا ماما قالك ايه نهي:كويسة بس هتبات النهاردة في المستشفي نبيلة:وضع طبيعي متخافوش ويلا ننام فعلا لان بكرة البنات عندهم سفر نهال:الواحد اعصابه باظت اصلا نهلة:لا اهدي كده ده احنا رايحين منحة يعني لازم نركز ونرجع رافعين رأسنا نهال:عندك حق سوزان:على فكرة انا هسافر معاكم وعمار عارف الموضوع ده مش هسيبكم لوحدكم نهلة:موافقين كده احسن تبقوا مطمنين علينا وكمان معنا ماما نهي:تفكيرك صح يا سوزان عندك حق نبيلة:وانا هجيلكم زيارة كل 3 شهور او كل شهرين في المستشفي عند العراف وأسيل انا:صخر بقولك ايه جهزت البيت والحراسة في فرنسا لان نهلة ونهال مسافرين الصبح صخر:متقلقش كل حاجة تمام واعتبرني موجود هناك انا:متأكد يا صخر صخر:عيب عليك انا بقولك اعتبرني انا اللي موجود جت ماسأل علينا:مش ناوي تدخل تطمن عليها ولا ايه انا:يلا بينا ندخل (مكنتش حابب ادخل بس لازم اواجه الامر) ماسأل:احمم عاملة ايه دلوقتي عمار قلقان عليكي جامد أسيل وهي زعلانة ومش بتبصلي:انا كويسة متقلقش انا:واضح انك كويسة انت مش بتبصيلي ليه أسيل:لو سمحت يا عمار انا مش عايزة أكلم دلوقتي سيبني واخرج انا:نعم أسيبك واخرج براحتك يا أسيل انا برة يا ماسأل ماسأل:انت ليه عملتي كده ليه قلبتي كده أسيل:لانه هو سبب تعبي ده كله ومش حاسس بيا اصلا يبقي ميستاهلش مني انه يطمن عليا ماسأل:يا حبيبتي الوضع مختلف وصعب برضو ومتستغربيش مني انا اه مراته بس بتمني سعادته وهو لو عايز يعمل معاكي كده وتعيشوا متجوزين انا مش رافضة بس لازم تيجي بحب يا أسيل مش اجبار ولا زعل أسيل:انا مش بجبروا يا ماسأل بس انا بجد شايفة عمار مش اخويا وبس ماسأل:طب خلاص اهدي وبعدين نكلم برة جالي الدكتور:عمار بيه لازم نكلم مع بعض انا:خير يا دكتور في حاجة ولا ايه الدكتور:مش عارف اقولها لحضرتك ازاي انا:في ايه يا دكتور ما تنطق الدكتور:انا اسف بس انسة أسيل عندها سرطان في المخ انا بغضب:ايه بتقول ايه أسيل عندها ايه صخر سمع صوتي من برة:في ايه انت كويس انا:الدكتور بيخرف باين وبيقول ان أسيل عندها سرطان في المخ صخر:نعم انت متأكد يا دكتور الدكتور:انا اسف يا جماعة، بس كلامي حقيقي بس هي لسه في البداية متقلقش تقدر تتعالج هنا او برة انا سمعت الدكتور يرغي ويشرح وضع أسيل وخرجت جريت على العربية ركبتها لوحدي وطبعا الحراسة اتحركت ورايا جريت على الفيلا بعد تلت ساعة نهي:انت جيت ليه ومنظرك عامل كده ليه أسيل حصلها حاجة انا:ايفسون فين، ايفسووون انت فين يا ايفسون ايفسون وهي نازلة من فوق:خير يا عمار انا هنا في ايه مالك انا:تعالوا المكتب ومحدش يدخل عليا نهي:حصل ايه يابني طمني في ايه انا:أسيل عندها سرطان في المخ نهي:ايه انت بتقول ايه يا حبيبتي يابنتي دي صغيرة ايفسون:اهدي طيب انا:ايفسون تقدري تساعديها صح ايفسون بتفكر:هو ينفع بس صعب يا عمار انا:مفيش صعب يا ايفسون دي أسيل ايفسون:عمار مينفعش تتعمل هنا لازم في العالم التاني ومينفعش أسيل تتنقل هناك انا:طيب لو سافرت هتخف باذن الخالق ولا لا ايفسون:عمار لازم اشوفها يلا بينا على المستشفي انا:أسيل متعرفش حاجة ايفسون:متقلقش هدخل اكني هطمن عليها وهكشف عليها بنفسي واشوف (ايفسون عندها قدرة انها تعالج الناس بمجرد ما تلمسهم من الالم والاوجاع بتاعتهم بس مش لدرجة سرطان المخ) انا:طب يلا بينا وخليكي هنا يا نهي معلش نهي:طمني يا عمار طيب خدت ايفسون واتحركنا تاني على المستشفي ووصلنا بعد تلت ساعة وطول السكة انا منهار من جوايا وهي كمان عمالة تفكر تقدر تساعدها ازاي صخر:انت روحت فين يا عمار انا:كنت بجيب ايفسون يا صخر، أسيل عرفت حاجة؟ صخر:للاسف الدكتور دخل وبلغهم كل حاجة وطمنها انها في اول مرحلة وتقدر تتعالج بسهولة او بعملية بسيطة انا:الغبي ازاي يقولها ازاي ايفسون:عمار اهدي يا حبيبي احنا في مستشفي هو مش قصده يقولها أكيد صخر:من وقتها منهارة من العياط وبتدور عليك انا جريت وروحت للاوضة وورايا ايفسون:مالك يا حبيبتي أسيل بعياط:عمار انا هموت يا عمار الدكتور بيقول عندي سرطان انا هموت يا عمار انا:لا يا حبيبتي مفيش الكلام ده متقلقيش هتخفي وتبقي زي الفل متقلقيش اوعدك أسيل:عمار انا ملحقتش اشبع منك ولا اعيش معاك وفي حضنك ايفسون:متقلقيش يا أسيل انت يا حبيبتي احسن من غيرك انت لسه يدوب في البداية وسهل تتعالجي متخافيش ماسأل خدت ايفسون لبرة:طمنيني يا ايفسون سهل تتعالج فعلا ايفسون:اه متقلقيش، بس هو اللي مسبب ليها الاغماء وكده لازم يأما انا اللي أدخل او عمار يسفرها برة مصر ماسأل:طب لو انت ادخلتي هينفع هنا ولا لازم تتنقل هناك ايفسون:لازم تتنقل يا ماسأل وده مش هينغع لو دخلت هناك هيبقي في خطر عليها جوا عندي انا وأسيل:متقلقيش هنسافر ونعمل العملية وهترجعي زي الفل متقلقيش أسيل:مش خايفة طول ما انا في حضنك يا حبيبي عمار ممكن تسمعني ومتكلمش انا:حاضر يا أسيل قولي أسيل:انا بحبك كأخ وحبيب وزوج وكل حاجة ومعرفش يا عمار بقيت كده امتي وازاي بس انا بتاعتك وانت بتاعي مش هعرف غيرك لا هحب غيرك حتى رسلان لما ظهر واكلمنا محستش انه من دمي اصلا بالعكس حسيته زيه زي اي شخص في العيلة، انت الوحيد اللي مالك قلبي وحياتي كلها مش شايفة غيرك يا عمار ارجوك افهمني انا عارفة ان ده غلط ومينفعش بس طظ في اي حاجة انا موافقة على كده ومش عايزة اسمع منك حاجة وقت ما تحب تكلم نكلم ممكن انام في حضنك ومتمشيش ولا تخرج دخلت ماسأل:وبتكلم بصوت واطي (نامت يا عمار) انا:اه نامت وقالتلي مقومش من جمبها هي الساعة كام ماسأل:الساعة 8 الصبح يا عمار ممكن تنام شوية طيب انت كمان وانا هنام جمبك على السرير التاتي في قصر العراف نبيلة:صباح الخير يا نهي انت منمتيش ولا ايه نهي:نبيلة احنا في مشكلة كبيرة نبيلة:خضتيني خير نهي:أسيل طلع عندها سرطان في المخ ايفسون داخلة من الباب:انت منمتيش كل ده نهي:لا طمنيني حصل ايه ايفسون:عمار وماسأل هناك وانا جيت اريح شوية ونمشي البنات وسوزان ونروحلهم نبيلة:هي عرفت يا ايفسون ايفسون:للاسف الدكتور قالها كل حاجة بس متقلقوش هي في اول مرحلة بس لازم تسافر في اسرع وقت لانه بدأ ياثر عليها جامد نهي:ايفسون بجد في اول مرحلة والشفاء سهل ولا بتضحكي علينا نبيلة:خلاص اسكتوا البنات نازلين نهلة:صباح الخير انتوا صاحيين ليه بدري كده نهي:مش انتوا مسافرين يا ذكية مش لازم نسلم عليكم يعني نهال:صح ههههههه نبيلة:جاهزين خلاص نهلة:اه لان الطيارة الساعة 10 يدوب نتحرك سوزان:يلا بقي نسلم على بعض بس بلاش عياط وحزن الكل سلموا على بعض وسوزان ونهلة ونهال خرجوا من الفيلا ورعد خدهم للمطار وركبوا الطيارة بالسلامة علشان يسافروا لفرنسا لعيشتهم الجديدة (منعرفش هيظهروا تاني معنا ولا لا لسه هنشوف لأننا بنودع العراف خلاص) قمت خرجت من اوضة أسيل وكانت الساعة 11 الضهر صخر:ايه الاخبار هي كويسة انا:تمام بخير، طمني نهلة واللي معاها ركبوا الطيارة بالسلامة صخر:اه متقلقش والحراسة هتستناهم في المطار، ناوي على ايه هنسافر انهي بلد علشان علاج أسيل انا:هنسافر لندن منها اجتماع العهد وكمان علاج أسيل صخر:نديم السيوفي اتصل وطالب يشوفك انا:تمام خليه يجي قصر الاجتماعات بعد ساعتين من دلوقتي هروح اشوف الدكتور لو ينفع أسيل تخرج ولا لا روحت عند الدكتور وقال مفيش خطر ولا حاجة وتقدر تخرج وكمان بعت الحالة بتاعتها لدكتور في انجلترا وهيردوا عليه قريب خدت أسيل وماسأل ورجعنا البيت بعد يوم طويل ومكنتش نايم اصلا نهي:وحشتني يا حبيبتي انت كويسة أسيل:اه يا ماما كويسة متخافيش انا:اسيبكم بقي علشان اطلع اخد شاور واغير هدومي علشان عندي اجتماع د أسيل:انت هتروح فين وتسيبني انا:مش هتأخر عليكي في ناس جيالي هخلص معاهم واجيلك على طول أسيل:ماشي متتأخرش طلعت خدت شاور ولبست هدومي كالعادة بنفس الشياكة ودخلت اوضة لميس قعدت فيها شوية لانها وحشتني وفضلت اشم ريحتها سمعت صوت زعيق وصخر بيكلمني في اللاسكلي صخر:عمار صفوت المحمدي هنا ومعاه حراسته ومبهدل هالة هانم انا:انا نازل فورا عند هالة قدام باب الفيلا هالة:انت جيت تاني ليه مش كفاية الي عملته امبارح سلوي:امشي يا صفوت عيب كده صفوت:احا عيب ايه يام عيب انت ده انا هفشخكم هنا جبل:يا استاذ انت احنا محترمين استاذة هالة والا كنا هندخل صفوت:ولا حد فيكم يقدر يعملي حاجة وابعد عن وشي هالة:انت ايه ياخي مش كفاية اللي بتعملوا قولتلك ابويا كتبلي كل حاجة مش مصدق ليه صفوت:امك الوسخة ضحكت على اخويا وانا مش هسيبك انا:صفووووت صفوت بيلف وبيبصلي:عر..عر...عراف باشا انا:خد اسلحة الحراسة اللي معاه يا جبل ومشيهم دول غلابة اشرف:ومين انت علشان تقولنا نمشي ولا منمشيش اصلا صخر قرب من اشرف ابن صفوت:العراف يا خول وراح ضربه قلم على وشه وقع على الأرض صفوت:السماح يا عراف مكنتش اعرف انها تبعك كنت فاكر بيكدبوا انا:السماح للي يستاهل يا صفوت وانت انسان وسخ وشتمت في عرضك واهلك وسيبت بنت اخوك لوحدها هالة جريت لحضني واستخبيت جوايا صفوت مندهش وخايف:السماح وانا موافق على اي حاجة انا:ايه اللي يرضيكي يا هالة هالة:مش عايزة حاجة كفاية انه يبعد عني انا:لا مينفعش لازم يتربي الأول وحكم العراف انك هتدفع من ثروتك 50 مليون جنية لهالة ومامتها ومشوفش وشك هنا تاني ولا حتي تقرب منهم اما ابنك بقي وقلة ادبه هدفع دية تأديب 10 مليون جنية صفوت:مش كتير يا عراف باشا 50 مليون كتير انا:علشان قلة ادبك وردك عليا بقوا 30 مليون دولار يا صفوت وكلمة كمان هبيعك اللي حيلتك كله وابنك هيتربي صخر صخر:اوامرك يا عراف انا:الواد ده عايز منظره يبقي راجل مش خول مسك صخر اشرف وقص كل شعره وخلاه على الزيرو صفوت:كفاية ياباشا كفاية خلاص انا موافق وطلع صفوت تليفونه رقم الحساب كام يا باشا انا:رقم حسابك يا هالة كام هالة:عمار مش عايزة حاجة بجد كفاية انه يبعد عننا انا:رقم الحساب كام يا هالة هالة قالت رقم الحساب وصفوت حول الفلوس كلها صفوت:فلوس تأديب ابني ابعتها ازاي ياباشا انا:لا يا صفوت دول هطلعهم كاش وتوزعهم على الحراسة اللي كانت معاك واياك اعرف ان محدش فيهم خد حاجة علشان وقتها هتلاقيني قصادك يلا غور ومشوفش وشك هنا تاني ولا انت ولا الخول بتاعك غوووور مشي صفوت وكلهم مستغربين ردة فعلي وازاي اخد منه تأديب 30 مليون دولار سلوي:مكنش لازم تطلب تأديب فلوس كان كفاية انه يبعد عننا انا:لازم يتربي وده علشان قلل ادبه من زوجة العراف هالة:احمم انت بتقول ايه زوجة مين انا:مراتي انا ولا مش عايزة هالة:بحبك يا عمار بحبك فلاش باااااااك في المستشفي لوحدينا ماسأل:ملحقناش نكمل كلامنا انا موافقة تجوز هالة لو انت بتحبها انا:ليه بتقولي كده انا مستكفي بيكي انت ماسأل:عارفة انك مستكفي بيا بس انا مش بقدر عليك لوحدي يا عمار ههههه انا:اه يا سافلة انت علشان النيك يعني ماسأل:لا يا حبيبي وعلشان هالة كمان بتحبك وجدعة بس اوعدني اكون انا الاولي والمميزة انا:اوعدك يا ماسأل انت ولميس الوحيدين اللي فعلا مميزين عندي رجوع من الفلاش بااااااااك انا:هاجي اطلب ايدك من سلوي قريب اوي تمام سلوي:تنور يا عمار خرجت من البيت عندهم وانا مبسوط اني عرفت احمي هالة من عمها الوسخ بس لسه حسابه معايا مخلصش انا:جبل فتح عينك كويس ومن النهاردة الراجل ده ميدخلش هنا تاني ولا هو ولا ابنه جبل:حاضر ياعراف انا:وانت يا صخر حضر نفسك علشان هتعمل زيارة للراجل ده صخر:اوامرك يا عراف نلحق الاجتماع بقي لان نديم السيوفي وصل اتحركنا على الفيلا اللي خليتها مقر للعراف يعمل فيها كل شغله وكل حاجة وفيها كمان ادارة وسكرتارية علشان اتابع شغل الشركات انا:نورت يا نديم السيوفي ومبروك حقك رجعلك نديم:بنورك يا عراف باشا وشكرا ليك، اعرفك خديجة بنتي وداليا مراتي انا:اهلا وسهلا يا خديجة خديجة:اهلا بيك يا عراف داليا:شكرا ليك انا:العفو معملتش حاجة كده كده كان لازم يموت هو وجماعته نديم:اجتماع العهد بعد يومين ناوي على ايه انا:ناوي على كل خير نديم:هشوفك هناك وقتها ونكلم اكتر انا:اكيد وخديجة هتحضر الاجتماع خديجة:احمم لو حضرتك عايز معنديش مانع انا:اه حلو برضو ان يبقي الاجتماع فيه حاجة حلوة بدل ما يبقي ناشف نديم:اسف على تدخلي بس سمعت ان صفوت المحمدي واشرف المحمدي كانوا هنا وعاملين مشكلة انا:اه يا نديم، كان بيضايق خطيبتي هالة المحمدي واتربوا ودفعوا التأديبة قبل ما يمشوا خديجة بضيق وزعل:مكنتش اعرف انك خاطب انا:لسه مفيش حاجة رسمية بعد الاجتماع هعمل الحفلة نديم:طيب استأذنك نمشي بقي ونتقابل في الاجتماع نديم وعيلته خرجوا خديجة:هيخطب يا ماما يعني مش هيركز معايا اصلا ليه كده بس ليه ده انا حبيته داليا:اهدي بدل ما حد يسمعك اصبري لما نركب العربية نديم:اهدي يا خديجة النصيب نصيب صخر دخل بعد ما مشيوا:في حاجة سمعتها وعايز اقولك عليها انا:خديجة بتحبني وزعلت لما عرفت هههههه صخر:انت مخاوي طيب ولا فيك ايه هههههه ايوة صح انا:عارف انها بتحبني من اول يوم بس كده مش هخلص وماسأل وهالة هيولعوا فيا ههههههههه صخر:ياباشا براحتك مادام هما مبسوطين وموافقين خلاص انا:هنشوف المهم في حد تاني صخر:اه الملكة فرح والجماعة بتاعتها طالبين مقابلتك ضروري انا:احيه انا نسيتهم خالص والمفروض جم الفرح علشان يكلموا معايا صخر:هما في اوضة الانتظار تحب يدخلوا دلوقتي ولا نستني شوية انا:لا خليهم يجوا بعد دقيقة دخلت الملكة فرح وهاري وألب والملكة كاترين ومايكل الملكة فرح:اسفين على ازعاجك يا عراف انا:مفيش ازعاج ولا حاجة اهلا بيكم اتفضلوا الملك هاري:علشان منطولش عليك احنا مستنينك من وقت الوفاة انا:واحد فيكم اللي يكلم عن الباقي هتختاروا مين الملكة فرح:زي ما قولتلك قبل كده محتاجين مساعدتك انا:اقدر اساعدك ازاي قوليلي مايكل:عايزين انا:انا قولت شخص واحد اللي يكلم وبس اتفضل اطلع برة صخر خرج مايكل مايكل:انت ازاي بكلمني كده انا رئيس دولة فرنسا تكلمني بالشكل ده انا:حتي لو كنت مين تحترم نفسك قدام العراف اطلع برة الملكة فرح:مايكل اخرج برة واستني، اسفة يا عراف محتاجة منك سلاح انا:ملكة زيك مش عارفة توفر سلاح لنفسها ليه الملكة فرح:لاني عايزة سلاح تقيل والعرافين هما اللي متحكمين في النوع ده انا:وعايزة السلاح ليه الملكة فرح:اخو جوزي المرحوم ناوي ياخد مني العرش ومعاه قوة كبيرة وناوي يعمل عليا انقلاب علشان العرش وكل واحد من اللي قاعدين دول عايز السلاح لهدف مختلف انا:محتاج السلاح ليه يا هاري هاري:عايز استرد الحكم ويكون العرش من حقي انا:وانت يا كاترين كاترين:انا اخت مايكل وعايزة اساعده انه يسلح الجيش بتاعه كويس انا:وانت يا ألب ألب:تسليح الجيش يا عراف انا:تمام يعني انتوا دلوقتي عايزين طلبية سلاح لكل شخص فيكم من المصانع بتاعتي الملكة فرح:بظبط كده، ده غير كمان ان في شخص من العالم الاخر قوي جدا نصف جن ونصف بشري وعايش في عالم البشر هنا ناوي يحاربنا كلنا وانت معنا انا:ومين الشخص ده الملكة فرح:منعرفش عنه حاجة غير اسمه وصفته في عالم الجن لكن في العالم البشري منعرفش هو مين ولا شكله ايه حتى انا:محدش يقدر على العراف يا فرح وانت عارفة كده كويس فرح:عارفة ومتأكدة علشان كده عايزة حمايتك وتكون معنا انا:المقابلة انتهت واستنوا ردي على الموضوع والطلبات فرح:هشوفك في اجتماع العهد لازم نكلم تاني مع السلامة دخل صخر بعد ما هما خرجوا:مايكل مولع منك ههههه انا:سيبه علشان شخص شايف نفسه قولت مسمعش صوت غير من شخص واحد وهو ادخل في الكلام صخر:الدكتور بعت ايميل انه حجز لأسيل في مستشفي مشهورة في لندن للمرض ده وانه مستنيها بعد 5 أيام انا:جميل اوي صخر:رسلان العراف برة وعايز يشوفك انا:خليه يدخل يا صخر رسلان دخل ومعاه واحدة:باشا اخويا اللي وحشني انا:نعم انت بتعملي ايه هنا........ يتبع (شكلها دي اخر سلسلة لان التفاعل وقع خالص على القصة) الجزء السابع انا:نعم انتِ بتعملي ايه هنا مريم:انا انا انا انا:انت ايه بقولك بتعملي ايه هنا رسلان:في ايه يا عمار انتوا تعرفوا بعض انا:تعرفها منين يا رسلان واوعي تقولي ان دي خطيبتك رسلان باستغراب:ايوة خطيبتي يا عمار هو في ايه ما تفهموني مريم واقفة ساكتة وخايفة ومش بتنطق بولا كلمة فلااااااش بااااااااك روحت لنبيلة العيادة بتاعتها وطلبت من السكرتيرة تقولها في كشف باسم مدام سارة وضحكت على السكرتيرة قولتلها انا خطيب بنتها وجاي اعمل ليها مفاجأة واستنيت لاخر كشف في العيادة دخلت السكرتيرة على نبيلة نبيلة:في حد تاني برة لسه يا مريم مريم:ايوة يا دكتورة فاضل اخر كشف خلاص لمدام سارة تحبي ادخلها نبيلة:دقيقة ودخليها يا مريم مريم بنت جامدة وحلوة اوي وهي خارجة تبلغني ان نبيلة مستنياني مريم:الدكتورة هتقابلك بعد دقيقة انا:وانت بقي مش هتقابليني يا حلوة ههههه مريم:احمم، قصدك ايه انا:ولا حاجة وهي ماشية قدامي علشان توصلني لاوضة نبيلة ضربتها بعبوص على طيزها ودخلت صباعي كله جواها وهي اتخضت بس مفتحتش بوقها وابتسمت وقامت فتحت مريم الباب وقالت اتفضلي يا مدام سارة، ونبيلة لقتني انا اللي في وشها انا:فاكرة هتهربي مني يا نبيلة ده انا اعرف اجيبك في اي وقت انت نسيتي انا شغال ايه ولا اي نبيلة:اهلا يا عمار عامل ايه، عارفة انك تقدر توصلي وانا مبهربش منك انا:وطريقتك واسلوبك مع لميس ده تسميه ايه وانك ترفضيني ده تسميه ايه نبيلة:في حاجات كتير يا عمار انت متعرفهاش ولو قررت تجوز لميس لازم تعرفها تعالي معايا يا عمار رجووووع من الفلاش بااااااااك رسلان:ما تفهمي يا عمار في ايه انا بهدوء:مفيش حاجة ياعم دي مديرة عيادة نبيلة حماتي واعرفها من هناك ولا ايه يا مريم مريم:ايوة استاذ عمار جالنا مرة العيادة واتعرفنا هناك رسلان:ياعم خضتني قولت في مصيبة ولا حوار كبير ومخبئ عني انا:مفيش حاجة بعدين نكلم، اقعدي يا مريم اتفضلي مريم بصالي وهي كلها خوف وخايفة مني لاتكلم واقول على اللي حصل في العيادة (في الجزء السابع السلسلة الأولي) ماسأل دخلت ومعاها نبيلة:عمار عايزك في حاجة نبيلة:ايه ده بتعملي ايه هنا يا مريم مريم:ازيك يا دكتور انا خطيبة رسلان وكنا جايين زيارة نبيلة استغربت وبصتلي بس مفتحتش بوقها وابتسمت:اهلا بيكي يا حبيبتي مبروك عليكم ماسأل:طيب خلاص نكلم في وقت تاني يا عمار هنقوم احنا ونأخد مريم معنا ولا في حاجة ومحتاجنها هنا انا:لا خديها معاكم برة خرجت مريم مع نبيلة وماسأل رسلان:ايه يا حبيبي بقي طمني عليك واخبارك ايه انا:كله فل الفل جاهز للسفر يا بطل رسلان:جاهز بس اروح مريم وبعدين اجيلك تاني ونتحرك كلنا انا:قولي صحيح اتعرفت على مريم ازاي رسلان:مفيش في يوم كنت في عيدميلاد واحدة صاحبتي من ايام الكلية وشوفت مريم هناك وعرفت انها من عيلة متوسطة وعجبتني الصراحة وعرفت انها شغالة في عيادة دكتورة ***** بس عيادة كبيرة لدكتورة معروفة قولت مفيش مشكلة لحد ما نتجوز وبعدين تقعد بس متوقعتش خالص ان الدنيا تطلع اوضة وصالة وتطلعوا تعرفوا بعض انا:بقالكم قد ايه يا رسلان رسلان:حوالي سنة ونص يا عمار ليه في حاجة انا:لا مفيش (اقوله ايه بس اقوله اني شوفت خطيبتك وكمان بعبصتها وهي كانت مبسوطة ومفتحتش بوقها حتي لازم اكلم مع مريم الأول واشوف اتعدلت وكويسة ولا مريم شرموطة اصلا) برة عند البنات وهما قاعدين نبيلة:الاجازة طولت معلش يا مريم مريم:ولا يهمك يا دكتور عادي انا مستنية رجوع حضرتك نهي:شوفي الصدف تطلعوا تعرفوا بعض لا وكمان خطيبة رسلان ماسأل:اه يا ماما صدفة غريبة وحلوة (ركز معايا يا عزيزي القارئ دلوقتي البيت مفهوش غير نبيلة ونهي وماسأل وأسيل) أسيل نازلة من فوق:عندنا ضيوف ولا ايه ماسأل:تعالى دي مريم خطيبة رسلان اخوكي أسيل:ازيك يا مريم مريم:بخير وانت عاملة ايه أسيل:بخير طول ما عمار جمبي مريم بدهشة:وليه مقولتيش طول ما اخواتي جمبي أسيل:لاني معنديش اخوات غير البنات وعمار وبس مريم:امال رسلان مش اخوكي ولا ايه مش انتوا كلكم من نفس الأب لكن الام مختلفة أسيل:ايوة كلنا نفس الأب بس الدم ولما يحن بقي نهي:أسيل قصدها انها مرتبطة بعمار اكتر ولسه رسلان بالنسبالها جديد عليها مريم:اه فهمت تمام نهي:شنطة هدومك جهزت يا أسيل محتاجة اي حاجة تاني يا حبيبتي أسيل:تسلميلي يا ماما انا كده تمام مريم:انا توهت يا جماعة هههههه هي أسيل بنت حضرتك نهي:اه بنتي الصغيرة رسلان خرج من عندي:يلا يا مريم علشان اروحك وبعدين اجهز نفسي لاني مسافر مريم:تمام يلا، عن اذنكم اتشرفت بيكم نبيلة قامت ودخلتلي المكتب:عايزة اتكلم معاك انا:خير تعالى نبيلة:اخوك يعرف حاجة عن مريم انا:أكيد لا يعني، ومعرفتش اقوله حاجة اقوله اي خطيبتك شرموطة نبيلة:الفاظك يا استاذ احمم طيب ناوي تعمل ايه انا:هشوف الأول ردة فعل البت لو خافت واتلمت تمام محصلش كده يبقي هتصرف انا نبيلة:ياريت رسلان ميعرفش حاجة دلوقتي يا عمار انا قمت من مكاني وقربت من نبيلة وهي بتكلم وشديت جسمها عليا نبيلة:احممم عمار بتعمل ايه انا:بعمل ايه بشوف القمر وجمالها وحطيت ايدي على طيزها وحسست عليها نبيلة صوت نفسها علئ اوي ومبقتش قادرة تتحكم في نفسها انا:مالك يا نبيلة انت تعبانة اوي كده نبيلة وهي تايه ومش حاسة الا بمتعة:تعبانة اوي يا حبيبي ونفسي اوي قربت ايدي من تحت الچيبة عند كس نبيلة ومسكت كسها لقيته غرقان انا:ده حقيقي ده انت تعبانة اوي طب بقولك هحجز غرفة في فندق النهاردة ومستنيكي هناك وهبعتلك التفاصيل واتساب يا حلوة وسيبتها وخرجت وهي غرقانة في بحر المتعة وتعبانة اوي وقررت اني اريح نبيلة لانها تعبانة فعلا ومش قادرة تمسك نفسها نبيلة جوا:فوقت لنفسي لقيت كسي غرقان وكان عمار بيحسس على كسي وسابني وخرج وسيبني مولعة بس ثواني كده عمار قالي انا مستنيكي النهاردة في الفندق احيه عليا انت توهتي يا نبيلة وسيبتي عمار يلمسك احيه بس بصراحة انا فرحانة اوي عقل نبيلة:انت اجننتي هتروحي تنامي تحت جوز بنتك قلب نبيلة:اولا مش جوز بنتك وثانيا انت بني ادمة وتعبانة ولسه عندك انوثة وهي هيأخد باله منك ويحميكي ويدلعك نبيلة:انا هسمع كلام قلبي انا معجبة بعمار اصلا من زمان وهروح الاوتيل وهشوف هيحصل ايه في مبني الأمن العام محسن:فضل باشا في مشكلة ولازم نعرف هنجهز ليها امتي فضل:خير يا محسن محسن:اجتماع العهد بعد بكرة وأكيد الكل هيبدأ يسافر من النهاردة وبالفعل كل المافيا من كل بلد سافرت ووصلت لندن فضل:والعراف لسه طبعا متحركش محسن:اه لسه مسافرش هيسافر النهاردة أو بكرة فضل:محسن جهزلي لقاء مع العراف لازم نكلم ونقعد معاه نشوف نيته ايه محسن:مانت عارف العراف مش هيجي لازم احنا اللي نروح فضل:مفيش مشكلة نروح يا محسن اتصل حالاً بصخر قائد حراسته وشوف ينفع معاد ولا لا محسن بيتصل بصخر:صخر باشا محتاجين نقعد مع العراف متاح معاد النهاردة صخر في التليفون:هشوف العراف وهبلغك تاني يا محسن بيه سلام العراف:اديلهم معاد بعد ساعتين يا صخر اتصل صخر بمحسن:عندكم معاد بعد ساعتين العراف بيبلغكم محسن:خلاص يا فضل العراف حدد معاد مقابل بعد ساعتين من دلوقتي فضل:حلو اوي محسن:بس اشمعنا دلوقتي هنقعد مع العراف فضل:البلد في خطر يا محسن ولازم نكلم مع كبير المافيا محسن:مانت عارف ان العراف مش مافيا ليه بتسميه كده فضل:مش قصدي هو قصدي على اللي برة مصر محسن:ابراهيم العطار دلوقتي بقي ماسك كل شغل العراف برة مصر في انجلترا فضل:أكيد العراف بعت ابراهيم العطار علشان يبقي واجهة مدارية عنه محسن:بظبط كده يا باشا فضل:كده العراف خلص من جينكيز التنين وجماعته بس ميعرفش ان الرأس الكبيرة مش التنين وفي الأكبر منه والايام الجاية هتبقي خراب اكتر محسن:كده كده احنا متابعين الدنيا والاجتماع هيوضح حاجات كتيرة في شركة هالة المحمدي هالة:شيرين محتاجة كل الملفات بتاعت الصفقة الجديدة تبقي على مكتبي خلال دقائق شيرين السكرتيرة:حاضر يا هالة دخلت هالة مكتبها وقعدت تفتكر كل اللي حصل ليها من اول ما كبرت وفهمت كل حاجة لحد دلوقتي شيرين:اتفضلي يا هالة تحبي نراجعهم سوا هالة:اه اقعدي وكمان عايزة اكلم معاكي شوية شيرين:خير في ايه هالة:ايه رأيك في عمار العراف شيرين:من ناحية ايه بظبط يا هالة لو قصدك كشخصية فهو قمور اوي وكمان راجل وقد المسؤولية هالة:ولو جواز تفتكري هنكون مناسبين لبعض شيرين:أكيد يا حبيبتي انت اي راجل يتمناكي بس ليه متخليش علاقتك بيه صحاب وشغل وبس خصوصا يعني انه مجوز إتنين هالة:مجوز واحدة والتانية اتوفت من فترة شيرين:من رأيي حتى لو بتحبيه بس انت ممكن بتحبي فيه الامان والاهتمام اللي كان محمد المحمدي والدك بيعمله معاكي فكري كويس يا هالة علشان مجيش تندمي وتخسري العراف بعدين يمكن حبك يكون مجرد شعور بالنقص بسبب وفاة والدك هالة:ما ده اللي انا خايفة منه، اني اكون مفتقدة شعور الامان واتعلقت بيه علشان كده علشان كده سألتك شيرين:من رأيي للمرة الثانية فكري تاني وقرري انت عايزة ايه يا هالة وبعدين انا بشتغل معاكي من 5 سنين يعني قبل الشغل احنا كنا صحاب في الجامعة وعرفاكي كويس انت ميولك رجالة وستات يا هالة بس انت بتبسطي اكتر مع انهي نوع هالة:احمم الصراحة مع الستات بس عمار مختلف برضو وأكيد هتبسط معاه شيرين:وهتقدري توقفي اي علاقة تعجبك مع اي بنت تانية هالة:الصراحة معرفش ده انا معجبة بمراته اصلاً وعايزة انام معاها والمسها شيرين:طيب يبقي فكري كويس تخلي علاقتك بيه سكس وشغل ومتعة ولا جواز ومتعة وشغل هالة:حاضر هفكر المهم حضري نفسك علشان نتقابل بليل انت وحشاني اوي شيرين:من عيوني وانت كمان وحشتيني ووحشني كسك الناعم وهو على كسي اححححححح هالة:اتلمي احنا في الشركة خرج طيف من وسط المكتب كان قاعد وبيسمع كل حاجة حصلت ما بين هالة وشيرين في اوتيل مشهور ومعروف صخر:في حجز اوضة باسم صخر الموظف:ايوة يا فندم اتفضل المفتاح صخر خد من الموظف المفتاح وجالي عند الاسانسير انا:تسلم يا صخر استناني في العربية بقي هخلص مقابلة شغلي وهجيلك تحت صخر:اوامرك يا عراف ركبت الاسانسير وكانت نبيلة بعتتلي رسالة انها في الغرفة اللي جمب غرفتي لانها وصلت قبلي وقولتلها تحجز اوضة باسمها وتقولي رقمها طلعت وخبط على باب اوضة نبيلة وقولتلها اني عمار فتحت نبيلة الباب وكانت وراء الباب مستخبية واول ما دخلت بصيت ورايا وشوفت قمر 14 مستنية عريسها يوم دخلتها نبيلة لبسة بيبي دول أسود شفايف وهي جسمها وبشرتها بيضاء وكان يجنن عليها اوي انا:ايه الحلاوة دي كلها يا نبيلة نبيلة:احمم اسكتي انا بجد مكسوفة اوي انا:مكسوفة من ايه تعالى يا مُزتي انت وقربت من نبيلة وبوستها على شفايفها وهي كانت سايحة اصلاً ومش قادرة وانا قررت اني اريحها واضمها لحريمي اللي بمتعهم وبتمتع بيهم ومعاهم لسانها وشفايفها جامد فراولة بتتأكل هي ولميس شفايفها حكاية ونيمتها على السرير وفضلت امص في شفايفها وأكل فيهم وهي ساحت على الاخر. جسمها نار لبوة اوي تحت مني وسايحة على الاخر ااااااه يا حبيبي كان نفسي فيك اوي وانا تعبانة اوي بس ماسكة نفسي عنك. نيكني يا عمار نيكني يا حبيبي، تعالى يا لبوة افرضي ضهرك ومسكت حمالة قميصها ونزلتها براحة لتحت بسناني وفضلت ابوس واكل في لحم كتافها وانزل براحة على بزازها الجامدة دي والطرية اوي زي الچيلي بظبط وهي بتخرج احلى موسيقي من بوقها احححححح نار يا عمار ارض بزاز حماتك يا حبيبي، قربت نفسي من حلمتها ونفختها كل نفسي السخن فيها وهي بتسيح اكتر، وحطيت شفايفي على حلمتها وبدأت اشفوط في الحلمة اشفوط اوي ااااااااه تجنن بزاز نهي تجنن اوي، ااااااه ارضع يا عمار ارضع يا حبيبي ارضع بزاز حماتك ااااااه لسانك حلو اوي على حلماتي احححححح ريحني ياعمار انا تعبانة اوي نيكني وارضع من بزازي حلو متسبنيش غير وانت هاري جسمي كله. قولتلها وانا هريحك يا روح عمار وهريح بزازك وكسك المبطرخ ده وخدت حلمتها التانية في بوقي وفضلت انهش فيها اوي واحطها بين سناني واشدها براحة ومع كل حركة هي تطلع اهاتها بصوت عالي انا:بفشخ بزازك يا حماتي حلو مصي يا نبيلة قوليلي حلو مص جوز بنتك في بزازك وكملت لحس وعض في حلماتها الواقفة ومسكت البزة الاولي تاني وبدأت اكلها هي كمان وامصها اووووووي واقولها اي الجمدان ده يا قلبي كسم جمدانك يا لبوتي وكسها كل ده عمال يجيب عسل وهي تصوت من الحرمان ومن كسها المولع تحت. انزل يا عمار لكسي كفاية بزازي انزل لكسي احححححح نااااااار في كسي احححححح نزلت على بطنها بلساني الحس فيها وفي سرتها واقولها انت جامدة اوي يا نبيلة انت شرموطة كبيرة وهايجة اوي وهي مش قادرة خلاص هتموت وبتطلع صوتها بالعافية كفاية تسخين فيا انا مولعة لوحدي انزل ريحني والحس كسي. قولتلها كسك نار اوي كده، قالتلي ايوة كسي نار واخلص بقي انا بقيت مولعة من تحت قولتلها سبيلي نفسك انزل براحتي يا مموس، وهي كل لما اشتمها تصرخ من الاهااات وتهيج اوي وبسمع منها احلى احححححححح انا شرموطتك أنزل الحس كسي بسرعة يا عمار يا حبيبي بسررررررعة وصوتها بدأ يعلى قولتلها عيوني يا شرموطة عمار ونزلت لحست كسها واخدت زنبورها في بوقي وفضلت اشفوط فيه، كان زنبورها اكنه زب *** صغير من كتر ما هو واقف ومبطرخ وكسها كان يجنن اوي لونه وردي وشفايف كسها مبطرخة وكبيرة ومدلدلة لبرة اااااااه تجنن وفضلت أكل في شفايف كسها والحسها جامد وهي كل اللي عليها تطلع ااااهاتها وتقول احححححح نار يا حبيبي كمل لحس كسي يا عمار الحس كس نبيلة حماتك ااااااااااه يا حبيبي ريحني اااااااااااااه وقتها سيبت كسها وقربت زبري من شفايف كسها وبدأت افرش في كسها واحدة واحدة رايح جاي واطلع وانزل بين شفايف كسها الكبيرة المدلدلة دي. وهي ااااااااه كفاية يا عمار بجد كفاية تفريش في كسي انا محتاجة زوبرك جوايا مش تفريش. دخله يا عمار دخله اوي كفاية دخله اااااااااه احااااااااااااا انت هايجة اوي كده ودخلت زبري في فتحة كسها ويالهووووووي على نار كسها وهي كل اللي عليها ااااااه زبرك حلو اوي بس براحة علشان كسي ضيق يا روحي اااااااه ارزع ااااااه ارزع في كسي حلو ارزع اوي متوقفش يا عمار نيك حماتك ااااااه يا حبيبي ولفت رجليها حوالين ضهري وزنقتني في كسها وانا رايح جاي في كسها النار الجامد ده. وهي تطلع اهاتها وتقولي كنت وحشني اوي ونفسي فيك متسبنيش اااااااااه. قولتلها هعوضك يا شرموطتي خدي في كسك خلى زبري ينهش كسك ولحمك خدي يا لبوة انت كسك مبطرخ كسك نار يا نبيلة يا لبوة وهي اااااه يا حبيبي نكني اوي مترحمش كسي، انا تعبانة اوي حرام عليك كفاية انا نزلت كتير اوي وخلاص مبقتش قادرة يلا هاتهم بقي كفاية كده يا حبيبي كسي اتفشخ من زبرك. وانا كل اللي بعمله بنيك في كسها جامد واقولها انت كسك ده نار ولا طيزك الكبيرة دي. قومي يا نبيلة لفي امبري طيزك، وجبت زيت مساج من على الكومدينو ودهنت زبري ودهنت خرم طيزها وبدات اضغط بزبري على خرم طيزها وهي اااااه لا يا عمار مش هقدر عليه زبرك كبير وفتحتي صغيرة اوي بس انا مطنشها وبدأت اضغطت اكتر لحد ما دخلت رأسه وهي احااااااااااااا لا خرجه خرجه علشان خاطري ده بيقطع فيا ااااااااااه اهدي يا نبيلة طيزك هتبقي حلوة دلوقتي وهتاخد زبري كله، انت بتستهبل يا عمار زوبرك كله ايه انا هموت من رأسه بس، وقتها غدرت بيها ودخلت ربع زبري في طيزها وهي بتصرخ اااااااااااه براحة براحة على طيزي يا حبيبي بدأت احس بالمتعة دخل حتة كمان من زوبرك الحلو ده. وبدأت ادخل جزء تاني وبدأت اروح واجي وانيك في طيزها الحلو دي والكبيرة اوي خرمها ضيق اوي بس لازم انيك طيزها وفضلت انيك طيزها بتاع 30 دقائق وهي قافشة على زوبري وانا بضربها على طيزها جامد وبتحمر اوي وبتقولي كفاية ااااااه. وخرجته وقتها من طيزها ودخلته في كسها وهي مأمبرة طيزها وكسها لورا وفضلت انيكها واضربها على طيزها وهي جسمها أبيض وبيلمع ومحمر من كتر الضرب على طيزها كفاية حرام عليك انا تعبت انا مش قدك انا جبت كتير اوي كفاية بتنيكني بقالك ساعتين ااااااااااااه يلا هاتهم بقي قولتلها هجيبهم في طيزك يا لبوة ودخلت زبري تاني في طيزها وفضلت انيكها اوي اوي رايح جاي ومش راحم طيزها خرجت زبري من طيزها وهي قربت شفايفها ولسانها من زبري وفضلت تمص فيه لحد ما قولتلها هجيب يا شرموطة وهي فتحت طيزها بايديها وقالتلي يلا دخله وهاتهم جواها وفعلا مكملتش ربع ساعة نيك فيها ونطرت لبني كله في طيزها وهي احححححح نار يا عمار انت نزلت بركان لبن انا حاسة بطعم اللبن في بوقي وشكله ملئ بطني اي كل الكمية دي احححححح انا هموت عليك انت جميل اوي وبتنيكني حلو اووووي يخربيتك فرهدتني بقالك ساعتين انا مش حملك انا كبيرة، قولتلها كبيرة ايه انت فشيخة وجامدة اوي وهفضل انيك فيكي طول العمر يا لبوتي مبسوطة يا نبيلة، اااه مبسوطة يا قلب نبيلة يا حبيبي انت اخيرا حسيت بيا وفهمت قد ايه انا تعبانة وعوزاك خدتها في حضني لحد ما هديت ودلعتها بكلامي الرومانسي واعجابي بيها وبجمالها الحلو اللي لسه مستمر لحد دلوقتي وعينيا راحت في النوم فوقت عليها وهي بتبوسني في خدي. نبيلة:حبيب قلبي انت، كنت فاكرة انك هترفضني ومش هتحس بيا انا استنيتك كتير اوي. انا:حقك عليا بس استنيت الوقت المناسب بس اوعدك هعوضك وحبيت ادلعك النهاردة قبل ما اسافر للاجتماع يا حلوة انت قومي يلا ناخد شاور مع بعض ونلبس ودخلت الحمام بيها وطبعا عملت معاها واحد صح الصح تحت المياة وجسمها جنني وزبري وقف عليها تاني وهي المياة نازلة بين بزازها ومغرقة جسمها كله كان لازم انيكها تاني واطفي اشتياقها ليا واعجابي ليها انا كمان ما انا مش هنكر انا اه عجباني نبيلة وكنت عايز ادوق جسمها وكنت مستني الوقت المناسب واللحظة المناسبة وهي خلاص بقيت سايحة اوي وفضلت انيك فيها وجسمها حراق و نارها اللي في كسها المتناك ده والمرة دي جبتهم على بزازها. وكملنا الدش تحت المياة واحنا حاضنين بعض. خرجنا من الحمام ولبسنا وظبطنا كل حاجة وكانت مبسوطة اوي ووشها رجع يضحك وبقي احلى من الأول كانت تعبانة وانا فعلا مشتاق ليها اوي متعة النيك معاها مختلفة عن بنتها لميس بعد ما خلصت النيكة الجامدة مع نبيلة كنت طولت اوي معاها وعدت اكتر من 4 ساعات واحيه انا كده اتأخرت عن معاد فضل ومحسن اللي المفروض كان من ساعتين انا:نبيلة انا اسف بس لازم اتحرك انا اتأخرت عن اجتماعي اللي المفروض كان من ساعتين نبيلة:للدرجادي كنت مبسوط معايا انا:اه طبعا يا مزة انت مبسوط معاكي وعجبتيني اوي كمان نبيلة:احمم يعني افهم من كلامك انها هتكرر انا:اه يا حبيبتي هتكرر متقلقيش مقدرش استغني عنك خلاص هتحرك انا وانت بعد ربع ساعة اعملي شيك اوت واتحركي يا نبيلة وتبلغيني برسالة وانت نازلة من هنا ولما ترجعي البيت نبيلة:حاضر يا جوزي انا:باي يا مراتي خرجت من الاوضة وانا مبسوط اني بسط نبيلة لدرجة انها الثقة رجعت ليها تاني ورجعت شباب وحلوة انا:اتأخرت عليك صح صخر:فضل ومحسن باشا مستنيني بقالهم ساعتين في المقر انا:طيب ادخل اعمل شيك اوت للاوضة ويلا نتحرك على المقر في قصر العراف (القاهرة) تحديداً في اوضة ايفسون ايفسون:ها قوليلي الاخبار ايه سمعتي حاجة او عرفتي حاجة مهمة الطيف:اه يا مولاتي سمعت معلومات مهمة جداً ايفسون:سمعت ايه يا موون موون (هي من عالم الجن والدراع اليمين لايفسون) موون:سمعت هالة المحمدي بتحكي هي وشيرين صاحبتها عن الامير عمار ابنك يا مولاتي ايفسون:وقالتلها ايه عن عمار انطقي يابنتي هتفضلي تقولي جملة جملة موون:قالتلها انا محتارة انا بحب عمار ولا لا بس شيرين قالتلها مانت دائما بتميلي للجنسين وشرحت وقتها وقالتلها انت بتحبي الرجالة والستات وسألتها بس بتتبسطي مع مين اكتر قالتلها مع الستات بس واثقة ان عمار مختلف وهقدر اتبسط معاه ايفسون:ده حلو اوي الكلام ده يعني هالة طلعت سحاقية وكمان تقدر تنام مع رجالة عادي بس بتتبسط بالسحاق موون:اه ده اللي سمعته والكلام اللي حصل بينهم، وكمان شيرين قالتلها يبقي لازم تفكري وتعرفي بتحبيه بجد ولا مجرد انك عايزة امان وضهر وفاقدة شعور الامان من والدك اللي مات وحددوا معاد النهاردة بليل انهم يتقابلوا علشان يمارسوا السحاق سوا ايفسون:جميل اوي الكلام ده يا موون، بصي بقي هتروحي للامير عمار بس مش دلوقتي لما انا اقولك بس عايزاكي متسبيش هالة وتراقبيها وتقرأي كل افكارها وكمان تصوري الليلة اللي هتحصل بينهم النهاردة وتجيلي تاني موون:حاضر يا مولاتي عن اذنك اختفت موون زي ما ظهرت وفضلت ايفسون تفكر وتخطك لحاجات في دماغها لحد دلوقتي منعرفش هي ناوية على ايه وليه بتعمل كده في بيت خطيبة رسلان (مريم) مريم:ماما حصلت النهاردة مصيبة حنان:حصل ايه يابت في ايه قلقتيني مريم:مش رسلان خدني النهاردة عشان يعرفني على اخوه الكبير وكبير العيلة حنان:اه وبعدين مريم:تتوقعي اخوه يبقي مين حنان:مين يابت انت انطقي قلقتيني مريم:اخوه يبقي جوز بنت الدكتورة نبيلة اللي انا مديرة عيادتها حنان:وفيها ايه صدفة يعني مريم:احا ماتركزي معايا يا ولية انت حنان:اكلمي يا كسمك مركزة اهو مريم:اخو رسلان يبقي الشخص اللي جيه العيادة وبعبصني يومها وانا سكت وضحكتله كمان حنان:احا يا شرموطة اي الحظ المنيل ده يعني كده الجوازة باظت والمصلحة باظت مريم:معرفش يا ماما معرفش حنان:والعمل طب اخو اكلم او قال حاجة قدامك مريم:كل اللي عمله قالي بتعملي ايه هنا وانا خوفت واتلخبط في الكلام بس هو قال لرسلان انه يعرفني بسبب العيادة حنان:طيب ما عدت على خير يا لبوة اهو وانت لمي نفسك وبطلي شرمطة مريم:عدت على خير ايه ما أكيد مستني ردة فعلي عمار العراف مش سهل ده قوي اوي وعنده نفوذ كتير الناس دي انا مش قدها ونفس الكلام حصل كان في طيف مراقب مريم خطيبة رسلان وسمع كل حاجة واختفي من شقتهم وظهرلي الطيف ده وانا في عربيتي لطريقي للمقر الطيف:مولاي عرفتلك كل حاجة انا في افكاري وبكلم الطيف:حصل ايه يا صن قوليلي صن:زي ما طلبت يا مولاي، مريم طلعت........ الي اللقاء يتبع الجزء الثامن صن:مولاي عرفت كل حاجة عن مريم انا في افكاري:احكي يا صن حصل ايه صن:مولاي مريم طلعت شرموطة كبيرة وامها عارفة كل حاجة ومقضيها كمان انا:يعني معني كلامك انها مش ناوية تتعدل وتبعد عن اخويا صن:معتقدش لانها بدور على حل تفضل موجودة بيه انا:طيب اسمعيني كويس اوي ونفذي كلامي ده بعد نصف ساعة على الطريق وصلت للمقر انا:صخر متدخلش معايا، انت روح على الفيلا وبلغ أسيل وماسأل يجهزوا ويجهزوا الشنط علشان هنركب الطيارة بليل صخر:اوامرك وهناك هتقعد في بيت الجبل ولا انهي بيت انا:لا هنقعد في فيلا في لندن نفسها هبعتلك عنوانها وأمن الدنيا عايز كل رجالة الموت هناك صخر:معني كلمة كلهم قصدك كل العدد ولا مجرد التأمين انا:اعمل اللي انت شايفه صح صخر:تمام يا عمار دخلت المقر ولقيتهم قاعدين مستنين في اوضة الانتظار لكن انا دخلت مكتبي والسكرتيرة جابتهم فضل:اتأخرت علينا يا عراف انا:شغل ومشاغل يا فضل اتفضلوا اقعدوا محسن:عامل ايه يا باشا انا:بخير يا محسن خير في حاجة ولا ايه فضل:سمعنا ان الاجتماع بعد بكرة انا:ايوة ومسمعتش كمان اني مسافر بليل فضل:لا الصراحة سمعت الف سلامة على الهانم الصغيرة انا:انت مراقبني بقي ولا حكايتك ايه محسن:لا يا عراف احنا مهتمين بيك مش اكتر مراقبة ايه بس انا:بس انت يا محسن سيب الكبار يكلموا مع بعض فضل:اهتمام مش اكتر انا:طب اسمع يا فضل، لو عرفت بس انك مراقبني او في حد تبعك بينقلك اخباري انت وهو هتموتوا اتفقنا فضل بقلق:يا عراف مش قصدي كده وبعدين انا جايلك في حاجة تانية انا:قولتلك خير واكلم فضلت تلف وتدور فضل:عايزين سلاح تقيل يا عراف انا:ليه مش عندك الجيش بتاعك متسلح وقوي من كل النواحي وبعدين انتوا خايفين من اجتماع العهد كده ليه متقلقوش تركيز مش هيبقي عليكم الفترة الجاية فضل:الجيش متسلح وكل حاجة واحنا مش خايفين منك احنا طالبين حمايتك للبلد لان في خطر جاي من برة انا:انت قصدك على اللي هيحصل والتخطيط اللي بيتعمل عليكم فضل بدهشة:انت عرفت منين دي معلومات رئاسية لسه متوزعتش على اي جهاز انا:عيب يا فضل لما تقولي كده المقابلة انتهت وهفكر نورتوا فضل:عن اذنك يا عراف في قصر العراف (القاهرة) صخر:نهي هانم ممكن حضرتك تبلغي الانسة أسيل انها تجهز هي ومدام ماسأل نهي:تمام يا صخر هبلغهم هو عمار فين صخر:العراف موجود دلوقتي في قصر المقر عنده اجتماع نبيلة دخلت وهما بيكلموا:مساء الخير نهي:مساء النور، خلاص روح انت يا صخر خرج صخر وبتكمل نهي كلامها:ايه وشك منور ليه كده كنتي فين نبيلة:ها، مفيش خرجت شميت هواء شوية قولت أغير جو نهي:عليا انا برضو اصبري لما يسافروا ومش هسيبك وهعرف منك كل حاجة نبيلة:ما بقولك شميت هواء شوية ماسأل:ماما هو عمار فين نهي:اه صحيح عمار بعتلك صخر من شوية وبيقولكم اجهزوا علشان هيخلص الاجتماع ويرجع يأخد شاور ويغير وهتسافروا ماسأل:كل حاجة جهزت خلاص حتى هدوم عمار حطيتها في الشنط نبيلة:الدكتور مستني أسيل امتي ماسأل:المفروض يوم الخميس هتدخل المستشفي وتعمل الفحوصات وهيقرر وقتها العملية امتي نهي:هحاول مع عمار ونسافر ليكم قبل العملية علشان متكنش لوحدها برضو ومتحسش اني سيبتها نبيلة:والنهاردة نهال الصبح كلمتني وقالتلي انهم احتمال برضو يخلوا عمار يحجزلهم طيران ويحضروا العملية ماسأل:فكرة كويسة جدا لازم فعلا كلنا نكون جمبها في يوم زي ده ونكون معاها ونقويها ايفسون نازلة عليهم:مساء الخير بتكلموا في ايه نهي:مساء النور، بنكلم عن وضع أسيل وبنخطط نسافر ليها لو عمار وافق ايفسون:هيوافق متقلقيش واقولك على حاجة كمان ايه رأيك نسافر كلنا من النهاردة ومش شرط نستني ليوم العملية نبيلة:فكرة كويسة جدا فعلا سافروا من النهاردة نهي:ايه سافروا دي انت مش هتيجي ولا ايه نبيلة:انتوا رايحين عيلة في بعض انا هاجي ليه ايفسون:استني يا نهي انا هرد عليها، اولا انت من عيلتنا بدليل ان عمار مسمحش انك تمشي او تسيبي البيت، ثانيا بقي وشك منور ومحلو اهو يعني انت مننا وبتاعتنا ولا ايه نبيلة قلقت:احمم تمام ماشي هجهز الشنطة بس مش هنأخد اذن عمار الأول ايفسون:متقلقيش عمار مش هيقول لا، خصوصا انه من عشاق الأسود هههه نبيلة وقتها اتأكدت ان ايفسون قافشة الحوار وعرفت حصل ايه بس مستغربة ازاي فهمت وعرفت ماسأل:اسود ايه يا ايفسون ايفسون:لا مفيش قصدي يعني بيحب اللون الاسود وهي لابسة اسود نهي شاكة في نفس اللي ايفسون شاكة فيه بس طبعا مش عايزة تكلم او تلمح زي ما ايفسون عملت عشان ماسأل متشكش في حاجة لانها ذكية وهتفهم على طول وكمان مش عايزة تكسف نبيلة انا دخلت عليهم:مساء الخير يا جماعة قاعدين كده ليه نهي وايفسون:مساء النور يا حبيبي أسيل نزلت جري اول ما سمعت صوتي:هيييييه انت جيت انا:وحشتيني يا مجنونة بتجري كده ليه أسيل:بجري علشان حبيبي رجع بالسلامة انا:انت مجنونة كده على طول غلط عليكي أسيل:سيبك بقي من غلط ومش غلط شنطتي جاهزة انا:حلو والطيارة قدامنا ساعتين يدوب بس اخد شاور ونخرج ايفسون:عمار عايزة اقول حاجة انا:قولي يا حبيبتي خير ايفسون:احنا عايزين نكون جمب أسيل وبدل ما نيجي قبل العملية عايزين نسافر كلنا النهاردة مش انت طالع بطيارة خاصة انا:اه بطيارة خاصة بس لازم جوازات السفر تتختم ويتحط عليها فيزا ماسأل:وانت هتغلب يعني يا عمار عيب ده انت العراف انا:حاضر موافق ومين جاي بقي نهي:كل البيت يا عمار انا:ماشي قوموا اجهزوا هأخد شاور وهنمشي على طول طلعت اوضتي ودخلت الحمام وجهزت نفسي وخرجت غيرت هدومي وكنت خلصت خلاص اما هما بقي نهي في اوضة نبيلة:مش هتقوليلي برضو وشك ليه منورة النهاردة نبيلة:عادي يا نهي اتبسط شوية وافتكرت لميس وقولت كفاية زعل دي سنة الحياة نهي:عليا انا برضو (نبيلة كانت بالبرا والاندر) قربت نهي من نبيلة ودخلت ايدها جوا الاندر من غير اي انظار نبيلة:احححح بتعملي ايه يا نهي حد يدخل مش وقته نهي:كسك رطب يا نبيلة لا وكمان نازل من لبن اتناكتي من مين يا نبيلة نبيلة:اووف هقولك بس يبقي سر نهي:قولي علشان اسيب كسك نبيلة:اتناكت من عمار النهاردة خدني أوتيل وريحني اوي نهي:احا يا لبوة من غير ما تقوليلي نبيلة:ملحقتش اصلا ده يدوب دخلت المكتب عنده لقيته بيقرب مني وبيدخل ايده على كسي وبيقولي مستنيكي في الأوتيل بعد ساعة نهي:اتناكتي من ابني يا ليوة عجبك زبره نبيلة:اححح كفاية كسي مهري ااااه عجبني زبره اوي دكر وراجل بينيك نهي فضلت تحسس على كس نبيلة المهري وهما واقفين ونبيلة من كتر المتعة وتخيلها ان عمار اللي بيعمل فيها كده جابتهم على ايد نهي نبيلة:اووووف حرام عليكي تعبتيني بس خلتيني اجبهم نهي:انت مش هتقلعي طيب وتلبسي اندر غيره نبيلة:اقلع ايه انا هفضل بلبن عمار جوايا انا متمعة اوي نهي:ماشي يا لبوة هسيبك بقي خرجت نهي من اوضة نبيلة وملامح وشها اتغيرت وجسمها اتبدل وكانت ايفسون !!!! نهي اصلا في اوضتها هي وأسيل مع بعض وبتجهز وماسأل في الاوضة معايا ايفسون دخلت عند نبيلة بس متحولة في شكل نهي ايفسون:ماشي يا نبيلة بقي انت كمان لفيتي على ابني وخدتي زبره ومتعك... انا هربيكوا زبر ابني ليا انا وبس وكانت ايفسون ملامحها غضب وانتقام خرجت من اوضتي لقيت ايفسون واقفة سرحانة انا:واقفة كده ليه يا حبيبتي ايفسون:ها...مفيش حاجة يا حبيبي ايه القمر ده انا:اول مرة تشوفيني شيك ولا ايه ايفسون في سرها:ليهم حق يجننوا عليك انت قمر اوي وكمان زبرك كبير زي ابوك ايفسون:انت طول الوقت قمر وحلو تعال عايزك دخلت انا وايفسون امي الاوضة بتاعتها انا:في حاجة ولا ايه يا حلوة انت ايفسون:بطل بكاشة هقولك بس خليك هادي واياك تعلئ صوتك ههه تمام انا:حاضر تمام ايفسون:انا كنت شاكة في خطيبة رسلان الصراحة لما جت وحسيت انها بنت مش مظبوطة فبعت وراها موون الجِنية بتاعتي وسمعت كل حاجة انا:عرفتي ايه ايفسون:عرفت من موون انها وهي في بيتها وبتكلم هي وامها وطلعوا هما الاتنين شراميط ومقضيناها والبت شكلها بتخطط ازاي تكمل في العلاقة من غير مانت تكلم او تعملها مشكلة انا:شديت ايفسون لحضني، طلعوا ايه سمعيني تاني يا قمر ايفسون:احممم قومني طيب انا:لا هتفضلي على حجري وفي حضني قوليلي بقي طلعوا اي ايفسون:احمم طلعوا مش كويسين انا:تؤتؤ التانية يا ايفسون ايفسون:طلعوا شراميط احمم ارتحت انا قربت شفايفي من شفايف ايفسون:ودخلت معاها في بوسة كلت فيها شفايفها الاتنين، ااااه ارتحت ودوقت شفايفك اللي مطلعة شتايم كمان ايفسون:احمم انت قليل الأدب كده تعمل في ماما كده انا:انا اه قليل الادب بس ماما حلوة اوي وبوستها كمان في رقبتها وايفسون نفسها علئ اوي وبقيت سايحة على الاخر بس مش وقتها ومش عايزها دلوقتي انا:يلا قومي البسي يا حلوة ايفسون:يا فصيل يا رخم ماشي يا عمار انا:ههههه قومي يلا واديتها بعبوص في طيزها ايفسون:عمار قوم اخرج برة لو سمحت انا:انت قلبتي عليا ولا ايه يا ايفسون ايفسون:مقلبتش ولا حاجة اخرج يلا خرجت من عند ايفسون وسيبتها لوحدها ونزلت اقعد في الليفينج تحت اللي هيتقال دلوقتي على لسان ايفسون ماشي يا عمار بقي تسخني عليك واسلمك نفسي تسيبني وتعمل فيا كده انت فاكرني شرموطة وهايجة عليك هوريك يا عمار حاضر انا غلطانة فعلا اني سلمتك نفسي وكنت سهلة معاك بس انا سهلة علشان انت حبيبي مش ابني وبس انا من وقت ما ماسأل ما كانت بتراقبك وانا اصلا براقبك معاها مسيبتكش ولا لحظة بس مكنتش اعرف انك ابني بتعاملني زي ما بتعاملهم وتسخني وتسيبني وحياه حياتك عندي لتندم انت وهما يا عمار انا مش رخيصة علشان تعمل فيا كده وجعتني اوي يا عمار، بقي انا بحبك وعوزاك وانت تعمل فيا كده ومهتم بغيري تمام عقلها:لازم تنتقمي منهم انت اقوي بكتير وتقدري عليهم كلهم حتى ابنك قلبها:لا طبعا متسمعيش كلامه، ده هيضيعك ابنك انت كنتي محرومة منه طول السنين دي ودلوقتي قادرة تكوني معاه وجمبه وأكيد ميقصدش يجرحك نفسها:انا مع قلبك عمار مش يقدر يزعلك ولا يجرحك بالعكس ده بحبك وتقبل وجودك ولا نسيتي عقلها:بيعاملها زي الشرموطة في الشارع اكنها مرمية على كل واحد شوية قلبها:متسمعيش للهبل ده عمار بحبك بس اصبري وبيني حبك لعمار اكتر نفسها:عايزة اهتمام عمار يبقي تكسبيه مش تحاربيه ايفسون:خلاص كفاية اسكتوا انا موجوعة اووووووي تحت وانا قاعد ومستني الكل كلمت عمي سليم سليم:ايه الاخبار يا حبيبي انا:بخير يا عمي بقولك ايه عايزك توزع حصة الشهر على العيلة وكل اللي شغالين معانا من النهاردة وتخليها ازيد 50% سليم:ليه زيادة مش كفاية اللي بيتأخد انا:لا مش كفاية ياعمي وزع بزيادة زي ما قولتلك وكمان عرفهم اني اول ما ارجع هيبقي في اجتماع عيلة سليم:جاهز لاجتماع العهد انا:جاهز متقلقش تابع انت الامور هنا وانا هسافر ومعايا صخر سليم:كان نفسي ابقي معاك بس مش هثق في حد يدير الدنيا هنا انا:متقلقش وبلغني اول بأول قفلت مع عمي سليم واتصلت على إيلا إيلا:اوامرك يا قائد في حاجة انا:جهزتوا يا إيلا واتحركتوا ولا لسه إيلا:اه يا عمار احنا في الطريق للمطار اهو الطيارة اللي خليتها لينا مستنية واحنا قربنا نوصل للمطار اهو انا:تمام يا إيلا هقابلكم في بيت الجبل وهجيلك لما توصلوا وانا هتحرك بعد شوية قفلت المكالمة مع إيلا وقمت خرجت اشوف هالة لحد ما الهوانم تلبس وتنزل وصلت لفيلا هالة وخبط على الباب وفتحتلي الشغالة وندت عليها هالة:اتفضل يا عمار واقف برة ليه انا:لا تعالى نقف برة احسن في الهواء هالة:مالك في ايه زعلان من حاجة ولا ايه انا:لا مفيش حاجة بس جيت اسلم عليكي لاني مسافر كام يوم انجلترا عندي شغل وكمان عملية أسيل هالة:ليه يا عمار مالها أسيل انا:أسيل عندها سرطان في المخ ولازم تعمل عملية ومسافرها برة تعملها انا والعيلة هالة:عاوزني معاك اجهز واجي وراك انا:لا شكرا يا هالة انا قولت اجي اسلم عليكي هالة:توصل بالسلامة وترجع بالسلامة انا:شكرا مع السلامة مشيت من عند هالة وهي طريقتها معايا رسمية ولا قالتلي كلمة حلوة او حتى بينت حبها زي ما كان بيحصل قبل كده وقتها شكيت في الموضوع بس محطيش حاجة في دماغي وطنشت الحوار رجعت البيت لقيتهم لبسوا وجهزوا ومستنين تحت أسيل:انت كنت فين يا حبيبي انا:مفيش كنت بشم شوية هواء برة لحد مانتوا تنزلوا جاهزين يلا ماسأل:اه يا حبيبي بس مش هتسلم على سيلين الأول قبل ما نسافر نهي:اه صحيح مكلمنهاش بقالنا يومين يا عمار نعدي عليهم واحنا ماشيين انا:حاضر يلا بينا خرجنا وركبنا العربيات وكان معايا صخر والحراسة ووقفنا في طريق الكومبوند ونزلنا علشان اطمن على سيلين وأسلم عليها رامي:منورين يا عراف اتفضلوا انا:مستعجل يا رامي عندي طيارة ومسافرين جينا بس نسلم على سيلين قبل ما نمشي سيلين:اشمعنا كلكم مسافرين يعني أسيل:انت متعرفيش يعني اني تعبانة وعندي المرض الوحش في المخ وعمار حجزلي عند الدكتور سيلين:وحياتك عندي ما اعرف حاجة ومحدش قالي كده يا عمار تخبئ عليا انا:مرضتش ازعلك في شهر عسلك وبعدين الدكتور يحدد العملية وهحجزلك تذكرة طيران وتيجي متقلقيش سيلين:ماشي أكون ظبط حالي هنا متقلقيش يا أسيل هجيلك يا حبيبتي انا:رامي خلى بالك منها ولو احتجت حاجة رسلان موجود وعمي سليم موجود رامي:متقلقش يا عراف تروح وترجع بالسلامة انا:عايزك يا سيلسن لوحدنا عن اذنكم يا جماعة سيلين:خير يا حبيبي في ايه انا:مبسوطة مع رامي ولا في مشاكل او حتى زعلك قوليلي سيلين:مين ده اللي قدر يزعلني وانت عايش وبعدين مش انت لوحدك اللي اسمك العراف انا كمان سيلين العراف ولا نسيت انا:جدعة خليكي دائما فاكرة انت واخواتك ان كل القوة تحت ايدكم حتى لو مكنش حد فيكم الكبير سيلين:متخافش عليا رامي بيحبني وانا مبسوطة وكمان لؤي بيقولي دلوقتي يا ماما هههههه انا:اتمني تفضلي مبسوطة على طول هتوحشيني الكام يوم دول سيلين:خلى بالك على نفسك وعليهم مشينا من عند سيلين واتحركنا على المطار لمكان الطيارة الخاصة وطول الطريق ايفسون ساكتة وباين على وشها الزعل وانا فاهم انها زعلت مني بس قولت لما نوصل، نزلنا وركبنا الطيارة وكله تمام وبدأت رحلتنا لانجلترا في انجلترا شركة العراف ابراهيم العطار:جهزت كل حاجة يا عز لان العراف على وصول عز الدراع اليمين لابراهيم:انت متأكد انه هيجي الشركة هنا مش هو قالك انه مش هيظهر في الصورة وانت اللي هتتعامل مع سيلفيا وتشارلي ابراهيم:ايوة بس أكيد العراف هيقعد معايا قبل الاجتماع ووقتها هيعرف مني كل حاجة حصلت عز:انت مكنتش بتبعت تقارير لصخر أول بأول ابراهيم:ايوة يابني بس العراف انا واثق انه هيجي جهز نفسك بس وخلى بالك وأمن الدنيا كويس عز:وتشارلي هتعمل فيه ايه انا جاتلي معلومات انه جمع رجالة وحراسة وسيلفيا بتساعده بفلوس وكمان اخته وامه معاه ابراهيم:تابعه من بعيد لبعيد ليعملنا مشكلة قبل حضور العراف ولما العراف يجي هعرض عليه الموضوع ونشوف رده عز:تمام بس متنساش عندك اجتماع النهاردة مع سيلفيا بعد ساعة ابراهيم:متقلقش مش ناسي، انا هخرج اصلا دلوقتي وهعمل كام مشوار وبعدين هروح لمكان الاجتماع عز:ايه ده هو انا مش جاي معاك ولا ايه ابراهيم:لا انا رايح لوحدي وكده كده معيا الحراسة متقلقش يلا سلام خرج ابراهيم العطار من الشركة وراح المشاوير بتاعته اللي ملهاش لازمة تتقال وبعدين طلع على مطعم علشان يقابل سيلفيا سيلفيا:مستر ابراهيم في مواعيدك مظبوط ابراهيم:اكيد يا سيلفيا لازم أكون ملتزم في مواعيدي دائما سيلفيا:وده بيعجبني فيك جدا ابراهيم:الاجتماع ده بمناسبة ايه سيلفيا:بص يا مستر ابراهيم احنا عارفين انك مجرد كارت محروق و واجهة لشخص تاني خالص هو اللي اخد أملاك مارتن وطبعا بعد موت جماعة التنين وكمان رئيسهم ده يثبت لينا انه مش انت ابراهيم:وليه يعني ما يمكن انا بس رجالتي اللي عملتها وانا قدامكم هنا سيلفيا:لانك مش قوي كفاية علشان تقدر تعمل كل كده برجالتك وكمان مش قدر الحرب قصاد التنين ابراهيم:اه وبعدين انت مصممة اني كارت محروق وان في حد غيري لو فعلا كلامك صح اثبتيلي كلامك دلوقتي سيلفيا:تحب اقولك انك الراجل بتاع العراف وان العراف ركب طيارته الخاصة وجاي هنا في لندن علشان اجتماع العهد وكمان رجالته وحراسته وصت قبل منه ابراهيم:بزمتك انا هكون تبع العراف طب ازاي سيلفيا:متتعبش نفسك انا متأكدة من معلوماتي مية المية وكمان مش جاية اوقعك في الكلام انا جاية اقولك حددلي معاد مع العراف لما يوصل ابراهيم:المقابلة انتهت عن اذنك سلام سيلفيا:ابراهيم استني، تشارلي بيسلم عليك وبيقولك هتندم ابراهيم:ههههه ضحكتني انت وتشارلي بتاعك ده ولا هيعرف يعمل حاجة سيلفيا:انا مليش دعوة بيه انا قولت ابلغك رسالته وكمان انا خلعت ايدي منه وبطلت اصرف عليه ولا حتى اديله دولار واحد على الجنان اللي بيعمله انا ناوية على الخير مش الشر يا ابراهيم بلغ العراف بالكلام ده كفاية اللي حصل من وقت ما وصلت لحد النهاردة ابراهيم:شاطرة يا سيلفيا ركزتي واعرفي حجمك كويس سلام بعد ما مشي ابراهيم العطار وساب سيلفيا، عملت هي تليفون صوت:ايه الاخبار قعدتي مع ابراهيم سيلفيا:كله تمام يا باشا وزي ما قولتلي عملت ومقدرش ينكر كلامي صوت:ولسه لما تقعدي مع الرأس الكبيرة بتاعته ويعرف مين اللي باعتك هيتصدموا اكتر واكتر سيلفيا:اوامرك يا باشا بس عندي سؤال صوت:اسألي يا سيلفيا سيلفيا:العراف فعلا جاي انجلترا ولا ده كلام بنوقع بيه ابراهيم العطار صوت:العراف دلوقتي ركب طيارته قدامه بظبط حوالي 5 ساعات ونصف ويوصل لندن سيلفيا:باشا ومقدرش اشكك في كلامك هنتقابل امتي صوت:هبلغك بالمعاد بعدين يلا سلام قفل الباشا المكالمة ولقي دراعه اليمين داخل عليه مارك:باشا احنا جاهزين والرجالة جاهزة الباشا:كله جاهز يعني عايزه اول ما يخرج من الطيارة ضرب النار يشتغل حواليه مارك:عايزه يتصاب ولا مجرد تهويش ويخاف الباشا:سيبها بظروفها ولا اقولك خليها اول مرة تهويش مارك:سمعنا من الراجل بتاعنا في مصر انه جاي ومعاه عيلته كلها وكمان اخته الصغيرة مريضة وهتعمل عملية هنا الباشا:حلوة الاخبار دي عايزك تعرفلي هتعمل عملية ايه وفي مستشفي ايه في بيت شيرين صاحبة هالة المحمدي وصلت هالة بيت شيرين وكانت قلقانة شوية شيرين:كل ده بتيجي يا هالة انا قولت مش جاية هالة:فعلا مكنتش هاجي بس لقيت نفسي جاية لوحدي وبعدين عمار سافر وكان بيسلم عليا قبل ما يمشي شيرين:وفكرتي ولا لسه هالة:اقولك حاجة وهتصدقيني شيرين:خير احكيلي هالة:لما جالي البيت علشان يسلم عليا انا اتعاملت بطريقة ناشفة وهو كمان كان بيعاملني بطريقة رخمة انا مش فاهمة بجد هو انا بحبه ولا لا شيرين:ما قولتلك مش بتحبيه وبعدين هتسبيني كده قاعدة لابسة لانجيري يجنن علشان اعجبك وهتفضلي تكلميني عن عمار يلا ندخل الاوضة انت مش شايفه القشطه.. كل الجمال ده.. العوود ده.. وبدات شيرين تحسس علي كتاف هالة ونزلت على ضهرها.. وكملت انت مش حاسه بقيمتك بس بصي علي بزازك و لفت ايديها وحسست علي بزاز هالة لانها كانت قلعتها ملط خلاص.. وهالة مولعة وحاسة ان شيرين بتسخن اكتر...شيرين بلاش كده انا مش عايزة العلاقة دي فوقي لنفسك وابعدي عني خلاص كفاية، بس شيرين مش ساكتة وماسكة هالة وفجاه رزعت هالة بعبوص ف خرم طيزها وهي بتقولها ولا الطييز الجامده دي.. هالة في ايه ياشرين مالك انتي سخنتي ولا ايه قالتلي بصراحه ااه انا بحب جسمك يا هالة من بدري اوي وعايزة اكلك قولتلها يخربيتك القميص بتاعك يجنن اللي انت لابسه ده مجنني انا مفيش راجل لمسني ومش قادره يا شيرين حرام عليكي كفاية ابعدي.. قالتلي هشششش انا بحبك ولقيتها بتبوسني في رقبتي.. وبتكمل بوس ف شفايفي.. هالة:شرين.. احنا مينفعش يحصل بينا كده هي كانت مرة زمان وخلصنا اااااااه وهي تطنش كلامي وتكمل انا مكنتش قادره حاسه بغليان في كسي وقلبي بيدق بسرعه شيرين: سيبك بقي من اي حاجة وركزي معايا خلينا ناخد راحتنا وبصراحه لسه بتكمل كلامها راحت رامياني ع السرير وناطه فوقيا وبتقولي انا مش هسيبك غير لما اكفيكي وامتعك وابسطك ع الاخر وراحت نازله عليا بوس وتقطيع في شفايفي وهرس في بزازي ولقيتها راحت مقلعاني ومنزلة حمالات القميص بتاعي راحت بزازي منطوره ومتحرره كل فرده في ناحيه لقيتها بتطلع صوت من بوقها مفهمتوش بس حسيت المنظر سخنها اكتر وراحت نازله بلسانها علي حلمات بزازي وكلت فيهم وعماله تلحس وتلعب بلسانها فيهم وانا مش فالدنيا اصلا مغمضه عيني ونسيت اني مش عايزة كده وبحب عمار ايوة انا بحب عمار بس ليه سايبة نفسي لشيرين اللي بتأكل في جسمي وبتهري في بزازي. وبستمتع وحاسه برعشه مع لذه غريبه بس جميله اووي مفوقتش وفتحت عيني غير لما حسيت بايد شيرين تحت القميص بتاعي بتلعب ف كسي هالة: شيرين بتعملي ايييه شيرين: احيه يا هالة ده كسك كله مايه وغرقاان.. اوعي كده وراحت مقلعاني القميص كله ونزلت الاندر مره واحده ونازله ع كسي بلسانها.. يا دوب لمست كسي بلسانها روحت جايبه شهوتي تاني شيرين: اووووف ده ايه الحلاوه دي كلها يا هالة كسك جامد فشخ وردي غامق اوي وباين بين فلقتين طيزك وايه العسل ده كله بتقولي كده وراحت نازله ع كسي مكمله لحس في زنبوري وشفرات كسي انا مستحملتش من الغليان روحت قايمه عليها بيساها جامد كاني باكلها وقولتلها كده غلط يا شيرين بس تعبتيني.. وروحت مقلعاها القميص اللي عليها ده وكان قلعه سهل اوي الصراحه مسكت بزازها فعصتهم بايديا وانا حاسه بهيجان مش طبيعي.. قالتلي هالة انا مش قادره ريحيني.. نزلت على كسها كان اغمق من كسي بس حاجه مستويه كده مع هيجاني وانا بلحس في كسهاا روحت فاركة كسها كله مره واحده وفضلت العب في كسها والحسه جامد وهي جابت اخرها خلاص.. راحت مصوته.. قولتلها يخربيتك هتفضحينا.. لقيتها بتقولي متخافيش وراحت قلبتني وقالتلي طيب تعالي وراحت حاطها ايدها ع كسي وفضلت تدعك فيه وهوب راحت مدياني بعبوص في طيزي وفضلت تنيكني ب صباعها..طيزط ضيقة اوي يا هالة بس حلوة اوي ياما نفسي افتح كسك ده هالة:لا طبعا بلاش جنان العب فيه من برة، ااااااه تجنني يا شيرين ولعبط يجنن ويسخن اوي وبعدين راحت مدخله رجلها ف رجليا عكس عكااس وبقينا بنتساحق ونخبط اكساسنا ف اكساس بعض ونحكهم واهاات لدرجه اني خوفت صوتي يطلع ونتفضح فضلنا كده لحد مالقيتها بتقولي هجيبهم يا هالة قولتلها وانا كمان قربت انزل.. كملي لسه بخلص الكلمه لقيتها راحت جيباهم ومن منظرها وانا في هيجاني ده روحت منزله عسلي انا كمان.. ومددنا ع السرير ف حضن بعض.. شيرين: شكرا يا هالة يا قلبي مش عارفة من غيرك كنت هعمل ايه هالة: اسكتي خالص انت مجنونة بجد انا مكنتش حابة نعمل كده تاني بس ضعفت بسببك شيرين: انسي بقي انت مش اتمتعي واتبسطي هالة: انسي ايه، انسي اني بحب واحد ونفسي اكون معاه ياشيخة انت شيطانة ابعدي انا هقوم اغور من هنا بقي حلم من احلامك. شيرين: انا بحب جسمك اوي وبعدين تغوري فين استني هنا يا هالة يا هالة هالة كانت لبست في اقل من دقائق وخرجت جريت على برة ومشيت وهي ندمانة ندم العمر انها عملت كده وسمحت لواحدة زي شيرين تستدرج رجليها وتلعب في عقلها انها مش بتحب عمار وانها سحاقية وهتفضل سحاقية في شقة شيرين بعد ما هالة نزلت واتأكدت انها مشيت قامت وقفت تسجيل الفيديو اللي كان بيتسجل في اوضة نومها شيرين:حلو اوي كده انا هعرفك يا هالة مين هي شيرين اصبري عليا مش هسيبك تتهني بيه خرجت شيرين تليفونها وبعتت رسالة لحد وكانت بتقول فيها .... كل حاجة تمام زي ما كنا مخططين والفيديو بقي معايا محتاج شوية تعديلات ويبقي جاهز يتبعت للعراف في مكان هبوط الطائرات في انجلترا الطيار:وصلتم بالسلامة يا عراف انا:شكرا ليك يلا يا جماعة خرجت من باب الطيارة ولسه هحط رجلي والحراسة وكله حوالين الطيارة ولقيت ضرب النار اتفتح حواليا انا:محدش يخرج افضلوا جوا صخر:امنوا العراف الكل يأمن العراف وبعد ثواني من الضرب والرصاص اللي من كل حتة إيلا:حد يلحقنا اسعاااااااااف بسرعة يتبع الجزء التاسع إيلا:اسعاااااف بسرعة فضل الضرب والرصاص شغال شوية لحد ما قدرت الحراسة بتاعتي تخلص عليهم كلهم انا:عامر فوق يا عامر اصحي يا صاحبي اوعي تسيبني يا عامر إيلا:عامر ركز معنا الاسعاف جاية اهدي متكلمش عامر بصوت ضعيف:المهم انك بخير يا صاحبي وانا فداك بس وصيتي ليك خلى بالك من مراتي وعيالي انا:متقولش كده انت هتقوم بالسلامة وتبقي كويس عامر متخبش عن الوعي ركز معايا عاااامر صخر:عمار، البقية في حياتك عامر قطع النفس شد حيلك انا:صخر اعرفلي مين عمل كده بسرعة أسيل بتجري من الطيارة عليا:عمار انت كويس يا حبيبي رد عليا ايه الدم ده وبتصرخ انا:اهدي اهدي انا كويس ششش اهدي خالص صخر صخر:اوامرك انا:خد العيلة على البيت فورا وخد حراسة معاك وانا هطلع ورا الاسعاف علشان الجثة صخر:معلش يا عمار بس انت خد العيلة وارجع البيت وانا والفريق هنخلص اجراءات عامر إيلا وهي بتعيط:عمار صخر عنده حق وخصوصا الشرطة هتسأل وهتفتح تحقيق ومش هتخلص هناك خد العيلة وامشي انت واحنا هنخلص بسرعة ونبلغك انا:خلى بالك منه يا صخر وخليهم يحافظوا عليه لحد ما نرجع ركبت العربية والعيلة معايا وكلهم اعصابهم سايبة وخايفين وانا مش مصدق ان عامر وقف قدامي فجأة وهي الرصاصة المفروض تيجي فيا انا نهي:انت كويس يا حبيبي فيك حاجة انا:بخير يا حبيبتي بخير متقلقيش ماسأل:خوفنا عليك اوي انت مكنتش لابس واقي رصاص انا:لا ملبستش ومكنش معايا سلاحي كمان نبيلة:مين عمل فيك كده، واللي حصل ده قصده بيه ترحيب ولا انه ناوي على موتك انا:انت مبتكلميش ليه يا ايفسون ايفسون:مفيش حاجة، مصدومة شوية بس انا:يمكن بس براحتك... اقفلوا الحوار علشان وبصيت على أسيل وهي في حضني وهما فهموا قناة اخبارية مصرية أعلنت قنوات الامن الانجليزية منذ قليل بخبر قدوم رجل الاعمال المصري عمار العراف وعند خروجه من الطائرة الخاصة به قامت مجموعة مجهولة الهوية بضرب النيران عليه وهنبلغكم بالتطويرات بعد قليل سلوي:احيه عمار ومسكت تليفونها تتصل بهالة وفضلت وراها لحد ما ردت هالة بعياط:نعم يا ماما سلوي:انت بتعيطي ليه هالة:مفيش مخنوقة شوية وقاعدة على النيل في حاجة سلوي:مفيش تعالى البيت بسرعة علشان عوزاكي في حاجة هالة:ماشي جاية سلام بعد نصف ساعة وصلت هالة البيت وهي في حالة نفسية وحشة هالة:خير يا ماما في ايه سلوي:انت اللي مالك معيطة ليه كده وعيونك محمرة ومتبهدلة وميكاجك بايظ هالة واتفتحت في العياط:عملت غلطة كبيرة اوي وندمانة اوي سلوي:في ايه قلقتيني يا حبيبتي تعالى في حضني هالة دخلت في حضن مامتها واطمنت وحكيت ليها كل حاجة وعن اللي حصل عند شيرين سلوي:ششش طيب اهدي وبعدين نكلم بس انت غلطتي هالة:عارفة اني غلط وندمانة بس بجد هي لعبت في دماغي بطريقة وحشة اوي وصدقت كلامها لدرجة اني عاملته وحش قبل ما يسافر سلوي:هالة هو حصل حاجة بس امسكي اعصابك لو سمحتي هالة قامت من حضنها:في ايه يا ماما عمار كويس ولا في حاجة سلوي:اعلنوا في التلفزيون من شوية ان عمار اضرب عليه نار بس مقالوش اي تفاصيل لسه هالة:نعم بتقولي ايه لازم اكلمه وفضلت هالة تتصل برقم عمار المصري بس طبعا مبيجمعش ولا بيديها اي حاجة سلوي:اهدي طيب أكيد هو كويس مادام الاخبار مجبتش سيرة اهدي هالة:ماما انا لازم اسافر لازم اطمن عليه بنفسي سلوي:طيب اصبري هكلم واحدة صاحبتي تحجزلنا تذاكر على اقرب طيارة طالعة مسكت سلوي التليفون واتصلت بميرڤت النجار (ايوة اخت نبيلة) ميرڤت:عاملة ايه يا سلوي وحشاني سلوي:وانت كمان عايزة خدمة منك يا ميرڤت معلش عوزاكي تحجزلي تذكرتين على اقرب طيارة رايحة لندن ميرڤت:حاضر يا سلوي 5 دقائق وهقولك معاد الطيارة خليكي معايا رجعت ميرڤت بعد ال5 دقائق وكملت المكالمة سلوي:ايه الاخبار ميرفت:بعد 3 ساعات في طيارة حجتزلك عليها هو في حاجة ولا ايه سلوي:هالة لما عرفت خبر عمار العراف مش قادرة تقعد وعايزة تسافر ميرڤت:ايه ده انتوا تعرفوا عمار ده يبقي نسيبي اختي نبيلة تبقي حماته سلوي:صدفة حلوة لو عرفتي خبر ولا حاجة طمنيني طيب هالة:ها قالتلك ايه حجزتي سلوي:ايوة بعد 3 ساعات من دلوقتي هالة:هطلع احضر شنطتي واخد شاور وانت اجهزي سلوي:استني هنا، انت لازم تحكي لعمار على كل حاجة وتسبيه هو يختار لاني مش مرتاحة للموضوع ده وحاسة البنت دي هتأذيكي هالة:اقوله ايه اقوله اني خونتك ونمت مع واحدة وانا عملتها كمان زمان ومحافظتش على جسمي ليك ولعبت في دماغي ولا اكني صغيرة سلوي:ايوة تقوليله وانت عارفة انه يستاهل منك الحقيقة مش الخيانة وخليكي قوية واياً كانت ردة فعله لازم يعرف يا هالة والا انا هقوله هالة:حاضر يا ماما حاضر في فيلا نديم السيوفي سمعوا الاخبار وعرفوا اللي حصل هناك في انجلترا داليا:احيه تفتكر عمار كويس ولا حصلوا حاجة والاخبار مخبية نديم:معتقدش يكون اتصاب او توفي بعد الشر خديجة نازلة من فوق:اللي سمعناه ده صح عمار اضرب عليه نار نديم:اهدي هعمل اتصال وهطمن عليه اهدي متخافيش داليا:هتكلم مين نديم بيتصل على صاحبه في انجلترا:ازيك يا صديقي كنت عايزك في موضوع صديق نديم:خير اتفضل نديم:عايز اعرف تفاصيل خبر عمار العراف وتبلغني ضروري صديق نديم:متقلقش يا نديم صاحبه اسمه عامر هو اللي اتوفي نديم:شكرا ليك يا صديقي سلام خديجة:ها طمني هو كويس صح نديم:اه كويس عامر صاحبه اللي مات داليا:طبيعي يحصل كل ده لان الاجتماع بعد بكرة بس مين من مصلحته يعمل فيه كده وخصوصا المفروض الكل خايف دلوقتي نديم:معرفش يا داليا يارتني كت هحضر الاجتماع كنت هفهم شوية خديجة:احنا في ايه ولا ايه عايزة اطمن على عمار اتصرف يا بابا نديم:طيب اعملها ازاي ما اتصلت بالراجل اهو واطمنا خديجة بغضب:معرفش معرفش في مكان جديد داخل لندن مارك:رحبنا بالعراف يا باشا بس في رصاصة جت في صاحبه اسمه عامر ومات الباشا:مش مشكلة كده كده لازم كان يحصل فيه كده مارك:الخطوة الجاية ايه الباشا:نظهر بقي للعراف ويعرف هو بيلعب مع مين مارك:هو حالياً في البيت بتاعه في لندن بس عليه حراسة مشددة وصعب الاختراق الباشا:لا خلاص مفيش ددمم دلوقتي سيبه يتهني بالكام يوم الي قاعد فيهم هنا مارك:والدكتور بتاع اخته أسيل نجيبه ولا لا الباشا:خلي الكارت ده لبعدين لما نشوف الايام الأول والظروف مارك:تمام يا باشا انا برة مع الحراسة في مطعم جوا مصر شيرين:معلش اتأخرت عقبال ما عملت تعديل للفيديو اشرف المحمدي:ولا يهمك المهم ان الخطة نجحت شيرين:طلعتي عيني لحد ما اقنعتها وجت بس الموضوع انتهي برخامة وقلقانة اشرف:متقلقيش مش هتلحق تعمل حاجة لاني هبعت الفيديو للعراف فورا شيرين:طيب فين باقي فلوسي وحقي اشرف:امسكي شيك اهو، بس عايزك تختفي بقي لمدة كام يوم متروحيش الشركة خالص شيرين:يا خسارة كان نفسي اشوف ردة فعلها قدام حبيب القلب اشرف:سيبك كل حاجة هتيجي لحد عندنا هو مش عمل عليا راجل وبهدلني بسببها انا بقي بنتقم منها مسك اشرف الفلاشة اللي عليها فيديو هالة وهي عريانة وبتعمل سحاق مع شيرين وكان وش شيرين باين وكل حاجة ونقله على الكمبيوتر وفتح الواتساب بتاعه وبعته للرقم بتاعي اللي بيشتغل مصري ودولي شيرين:ايه بعت الفيديو اشرف:بيترفع خلاص اهو وابقي سلميلي على حبيب القلب شيرين:انا خايفة من العراف اشرف:متقلقيش اليومين دول مشغول عننا ولحد ما يرجع هتكون هالة اصلا خايفة ومختفية، بس كده الفيديو وصل يلا اشوفك بعدين سلام في فيلا العراف لندن وصلت الفيلا وكانت الحراسة عليها كتير وزيادة كمان يعني امان الامان أسيل:حتى هنا كمان في حراسة انا تعبتلك يا حبيبي انا:انا بعمل كده علشانكم مش علشاني نهي:يخليك لينا ومنحرمش منك نبيلة:الفيلا حلوة اوي ماسأل:اه فعلا الفيلا جميلة انا:طيب يلا ادخلوا وانا هاجي وراءكم كلهم دخلوا ماعدا ماسأل ماسأل:ايفسون مالها من اول ما خرجنا مفتحتش بوقها ولا بكلمك انا:قالبة عليا علشان سيبتها (وحكيت لماسأل كل حاجة) ماسأل:زبرك بقي بيعمل حاجات من ورايا كتير اتلم شوية وابقي عرفني انا:حاضر ههههه المهم اصالحها ولا اطنشها ماسأل:لا طبعا لازم تصالحها، وقربت مني ماسأل جامد وهمست في ودني....زي ما صالحت نبيلة في الفندق عجبتك انا:عجبتني اوي بس انت مفيش منك اتنين ماسأل:عارفة انك بتعشقني بس انا سايبك براحتك علشان عارفة اني الاساس عندك انا:احساس بعشقك قليل عليكي وكمان انت حلوة اوي النهاردة ليه كده ماسأل:بس اتلم احنا وسط الحراسة وكمان اي حد يشوفنا، المهم لازم تصالح ايفسون النهاردة ودلعها يا عمار لانها بتحبك من قبل ما تعرف انك ابنها حتى بتعشقك حرفيا انا:ازاي بتعشقني وهي مكنتش تعرفني ماسأل:هقولك لان ايفسون كانت بتراقبك معايا طول السنين اللي فاتت وهي اللي اختارتك ليا زوج وحبيب وخلتني احبك واكتشفت انها بتحبك هي كمان انا:طب بقولك ايه تعرفي تعرفيلي هي مالها بظبط او حصلها ايه قبل ما اقعد معاها ماسأل:هحاول حاضر بس لما اطلع اوضتي تحب اسألها ولا اعرف بطريقتي انا:اللي تشوفيه مناسب أكتر ماسأل:طيب يلا ندخل دخلنا جوا الفيلا وكان كل شخص طلع اختار الاوضة بتاعته وطلعت انا وماسأل ودخلنا الاوضة وكانت جمب اوضة أسيل وايفسون وباقي الاوض كانت في الدور الثاني فوق ماسأل:عمار هي الاوض دي كاتمة للصوت ولا الصوت يخرج منها عالي انا:اعتقد عازلة للصوت بس مش 100% اشمعنا ماسأل:ايه رأيك تقوم تظبط ايفسون وتضرب على الحديد وهو سخن انا:انت لو مكنتيش مراتي كنت قولت عليكي قوادة او صاحبة بيت دعارة هههههه ماسأل:يا حبيبي مانت راجلنا ومن واجباتك تهتم بينا وتهتم بجسمنا وبعدين كلنا بنهيج عليك ده حتى سيلين المتجوزة بتهيج عليك انا:احا كمان سيلين ازاي ده ماسال:شوفتها النهاردة في نظرة عينها وهي بتسلم عليك اكنها بتقولك عايزة اتناك ههههه انا:انت بقيتي خطر قربت ماسأل ومسكت زبري:انا خدامة لحبيبي ده واعمله كل حاجة يحبها المهم يبقي مبسوط ويقدر عليا انا:وحشتيني طيب تعالى وسيبك من ايفسون وبتاع ماسأل:لا انا مش هينفع ههههههه لازم الحمل يثبت واخلفلك بيبس شبهك، روح لايفسون قوم يلا ادخل احميك واجهزك للعروسة عايزك تفشخها تخليها تجيب ددمم تاني من كسها هههه انا:طيب يلا بينا في اوضة أسيل (في لندن) يا ترى عمار هيبصلي ويحبني ولا هفضل تعبانة ومتعذبة كده ما انا لازم اوصل لعمار قبل العملية افرض موت ومخرجتش منها يبقي حتى محققتش حلمي اني اتناك من عمار حبيبي بس ازاي هوصل لزبر عمار وهو داخل في كسي وبيفتحني اححححح انا هجت عليه أسيل دخلت ايدها من تحت قميص النوم وبدأت تفرك وتلعب في كسها وهي بتتخيل عمار اااااااه يا حبيبي ااااااه كسي تعبان من غيرك اااااه يا عمار عايزك اوي وحشني اوي يا حبيبي ااااااااه كسي ااااااااه مش قادرة هجيب هجيب يا عمار هجيب على زبرك ااااااااااه ونطرت أسيل نافورة عسل على السرير اوووف انا تعبانة اوي وهو مش حاسس بيا انا بحبه اكنه جوزي وعايزة اتجوزه هو مسكت أسيل تليفونها واتصلت على سيلين سيلين:ايه الاخبار يا حبيبتي وصلتوا انتوا كويسين أسيل:اه كويسين بس انا لا سيلين:في ايه مالك أسيل:عمار برضو بعيد عني سيلين:يا حبيبتي طبيعي لان احساسك وتفكيرك عكس العادي اصبري شوية أسيل:تعبت يا سيلين أصبر اكتر من كده ايه خايفة ادخل العملية ومخرجش واكون محققتش حلمي معاه سيلين:اهدي ومتقوليش كده أسيل:اصبري هوريكي حاجة، صورت أسيل صورة ليها وهي نايمة وعريانة من تحت والسرير غرقان وبعتتها لسيلين سيلين:احا انت تعبانة اوي كده ايه اللي غرق الملاية كده أسيل:اااه تعباانة اوي وحياتك دي من مرة ومكملتش 3 دقائق سيلين:يا حبيبتي، الحال من بعضه ياختي حظنا كده أسيل:اي ده انت ليه بتقولي كده انت مش مجوزة يابنتي مكملتيش 3 شهور في ايه سيلين:بلا وكسة اسكتي، بيقرب مني وبيجبهم وينام هههههه أسيل:بتكلمي جد مع ان رامي يعني ميبنش عليه كده خالص سيلين:مش بالمظهر يا حبيبتي هههههه انا بفكر أطلق اصلا أسيل:ركزت شوية، سيلين انت اتفتحي ولا معرفش سيلين:بعدين احكيلك يلا سلام وطمنيني عليكي قامت أسيل تأخد شاور وفضلت تريح نفسها تحت المياة وهي متخيلة عمار في أوضة نهي (في لندن) نهي مكنتش لوحدها كانت نبيلة معاها نبيلة:نهي عمار اخر مرة لمسك امتي نهي:ليه يا سافلة عايزة تعرفي اذا حبيب القلب هيهتم بيكي ولا لا نبيلة:احمم انا مفضوحة اوي كده نهي:اه يا قلبي مفضوحة اوي كده نبيلة:بصراحة متعني اوي واتبسط اوي ورجعني 20 سنة لوراء نهي:لدرجادي عجبك زبر ابني اللي نازل من كسي وبينيك كسي نبيلة:اوي يا نهي كسك ده يسلملي انه خلف دكر زيه احا على زبره وهو واقف بيجنني نهي:احح اتلمي طيب لاني بدأت أسخن نبيلة:طيب قوليلي اخر مرة كانت امتي نهي:هحكيلك بس سر نبيلة:انت عبيطة هقول لمين يعني نهي:اخر مرة يوم اللي أسيل تعبت فيه نبيلة:ازاي حصلت ازاي ده كنا في البيت نهي:اه في البيت الليلة دي عمار وماسأل كانوا سوا وماسأل بعد ما ناكها وقعد معاها واتبسطت منه تعبت اوي وكسها ورم وأحمر فقالتله تعال وقامت شديته من زبره وهو عريان ودخلت عليا الاوضة نبيلة:احا هي ماسأل تعرف ان عمار بينيكك نهي:اه تعرف وكمان أكيد عرفت انه ناكك نبيلة:احمم طيب ازاي، هو اللي بيقولها نهي:هي سمحة له بكل حاجة المهم يكون مبسوط نبيلة:طيب ولميس كانت تعرف كل ده نهي:على ما اعتقد لا محدش يعرف الا ماسأل وبس نبيلة:المهم كملي وبعدين نهي:مفيش طبعا انا اتخضيت وقولتلها في ايه وانتوا عريانين كده ليه راحت قربت مني وقلعتني وفضلت تبوس فيا وقالتلي جايين نريحك وتريحني زبر عمار التعبان واللي هايج ده ونزلت لحست كسي ودخلت زبر عمار بايدها في كسي وقعدت على بوقي الحس كسها وكانت الليلة جماعي بس باظت علينا لان أسيل قلقت ودخلت علينا نبيلة:احا احا أسيل شافتكم ملط انتوا الثلاثة نهي:اه وكانت عايزة تشاركنا بس عمار رفض وزعق فيها نبيلة:احا يا نهي هو عمار هيقدر علينا كلنا نهي:يقدر ونص ياختي انت مش جربتي بنفسك قدرتي تستحملي نبيلة:عارفة نفسي في ايه نهي:اوعي يكون اللي في بالي وبفكر فيه نبيلة:ايه هو اللي في بالك طيب نهي:عايزة نجتمع على سرير واحد نبيلة:وانا كمان اوي عايزة اتناك وانا نايمة بوشي على كسك وبلحس فيه واتناك من زبر ابنك نهي:احححح هيجتني اسكتي الكل خلص رغي وتعب ومحدش خرج من اوضته والدنيا بقيت ليل ماسأل:مش يلا يا بطل ولا ايه انا:يلا ايه ماسأل:متستعبطيش، قوم يلا روحلها انا:لا مش عايز ماسأل:مش عايز ليه انا:كده مش عجباني ماسأل:احا عليا انا برضو امال زبرك ده واقف ليه هااا ومسكت زبري جامد انا:اااه يا لبوة ما تيجي انت ماسأل:لا مينفعش الحمل لازم يثبت يا عمار وانت اخر مرة كنت جامد اوي عليا وعلى الحال ده الحمل مش هيثبت انا:حاضر لما اشوف اخرتها معاكي ومع افكارك قمت وسيبت ايفسون وخرجت وانا لابس شورت على اللحم وتيشيرت ودخلت اوضة ايفسون من غير ما اخبط ولا حاجة ايفسون:في ايه جاي ليه انا:انت صاحية كل ده ليه منمتيش ليه ايفسون:انا حرة انام وقت ما احب اطلع برة وسيبني انا:انت ليه زعلانة مني ايفسون لاحظت منظر زبري متحدد في الشورت وبقيت مركزة معاه ومبتردش عليا انا:ايفسون بقولك زعلانة ليه ايفسون:احمم اخرج وسيبني قربت منها وقعدت جمبها على السرير وكانت ايفسون لبسة بيبي دول قصير وأندر اسود فتلة وبزازها باينة وبارزة من البيبي دول وايفسون اصلا في جمال ماسأل واشد كمان انا:القمر ده هيفضل زعلان مني وبسوتها على خدها ايفسون:مش زعلانة اخرج قربت اكتر منها ومسكت ايدها وحطيتها على زبري انا:عايزة ده يا حبيبتي واهو تحت امرك قومي اعملي اللي نفسك فيه ايفسون نفسها بيعلئ:قوم اخرج لو سمحت واوعي ايدك انا:تؤتؤ تعالى هنا وبوستها من شفايفها ومسكت بزازها انت جامدة اوي يا ماما جامدة اوي يا حبيبتي انت عوزاني اوي كده ايفسون:اااااه حرام عليك سيبني مش هثق فيك تاني هتفصلني امتي وتقوم انا:ببوسها اكتر من شفايفها وبقرص حلمتها الواقفة، مش هسيبك اتمتعي مع ابنك ايفسون:اااااااه كنت ناوية انتقم منك اااااااه بزازي عاوزك اقطعلي القميص انا بحب العنف متعني يا دكر انا:تعالى يا لبوة وضربتها على بزازها وقطعت القميص من عليها ومسكت بزازها نزلت عليهم عض وتفعبص وبشد حلماتها ببوقي ايفسون:ااااااه مش قادرة يا حبيبي انت حلو اوي وزبرك كبير يخربيتك اقلع الشورت خليني امسكه انا:قلعيني انت يا لبوة زبري مسكت ايفسون ايدي ورجعتني لوراء ونمت انا وهي طلعت فوقي وقلعتني التيشيرت وفضلت تبوس في صدري....اااااه بحبك يا عمار انت جوزي مش ابني اااااه اجوزني يا حبيبي وخليني مراتك اااااااه مش قادرة اقاومك انا:بحبك اكتر يا حياتي انت هايجة اوي كده ايفسون:اوي يا حبيبي سيبني بقي اقلعك الشورت ونزلت بايدها وسنانها تقلعني الشورت واتنطر قدامها زبري الهايج الواقف ايفسون:اححححح عمار ده كبير اوي يخربيتك ده قد دراعي هيفشخني لو دخل فيا انا:سبيه يفشخك بدأت ايفسون من غير اي مقدمات تحط زبري في بوقها وتمصه براحة وتأكل رأسه انا:ااااااه انت محترفة اوي ايفسون:اااااه عمري في حياتي ما مصيت لابوك بس اتعلمت علشانك انا بحبك يا غبي انت انا هسلملك نفسي بس اوعدني اكون الاساسية عندك انا:اوعدك يا لبوتي مبسوطة ايفسون:اخخخ اغغغغ صوتها مش طالع من كتر المص....اه مبسوطة سيبني بقي اتمتع بالزبر ده فصلت ايفسوت تمص وتلحس في زيري بتاع ربع ساعة وانا مستمتع فشخ وهي فس الوضعية دي لحد ما هي نطقت ايفسون:عمار نفسي فيك ممكن انا:عايزة ايه قوليلي ايفسون نامت على ضهرها وفتحتلي رجليها بس حبيت ارخم عليها انا:مش فاهم عايزة ايه يا روحي قولي ايفسون:يا رخم متكسفنيش يلا بقي انا:انطقي عايزة ايه ايفسون:الحس كسي ااااااه ارتحت الحسووو بقي انا:ده كسك اجمد من كس ماسأل اي الحلاوة دي ايفسون:قولتلك انت بتاعي مجبش سيرة واحدة تانية وانت معايا بدل ما اقتلهم بجد انا:خلاص اهدي، قربت لساني من كس ايفسون وبدأت الحس زنبورها اللي كان خارج وواقف اكنه زبر صغير وكان طعم زنبورها حلو اوي عكس طعم اي واحدة نمت معاها قبل كده ايفسون:ااااااه تجنن يا حبيبي لحسك يجنن اااااااااه مش قادرة يا عمار اااااااه وانا مستمر في لحس كس ايفسون وبهري في زنبورها وبأكل فيه جامد ونزلت بسناني على شفرات كسها ومسكت شفرتها اليمين وكانت مدلدلة وخدتها في بوقي وبشدها بسناني وبشفايفي وبحد احلى كس كلته او مصيته كان ايفسون وبعدها نهي ايفسون:ااااااااه يا حبيبي اااااه يا دكري تعبانة اوي كمل لحس وأكل في كسي بس براحة سنانك مجنناني فضلت ألحس وامص في كس ايفسون امي الجامدة وأكل فيها اكنها اخر وجبة هأكلها في حياتي وهي كل شوية تنطر وتخرج عسلها ايفسون بتخرج عسل بنافورة مش عسل عادي ايفسون:ااااااه هجيب يا عمار تاني اااااااه تاني ايه دي تالت ولا رابع اااااأاه بجيب بجيب ااااااه احححححح نار في كسي انا:اااه اهدي يا حبيبتي هتصحي البيت ايفسون:كسمهم اللي يصحي يصحي انا متناكتك وعاوزك يلا دخل زبرك الكبير ده انا:انت مجنونة اصبري عايز افرش زبري في كسك الأول ايفسون:مش محتاج كفاية ابوس ايدك انا:بس يا شرموطة زبري انا حر فيكي وبدأت امشي زبري بين شفرات كسها وكسها غرقان اوي ومزفلط وفضلت اطلع وانزل برأس زبري بين شفراتها ايفسون:اااااااااااااه يا حبيبي كفاية ابوس ايدك كسي مستنيك ومستنياك مفاجأة يلا انا:عايزة ايه يا لبوة قولي ايفسون:عايزة بتاعك يلا بقي انا:مش هدخله الا لما تقولي ايفسون:اااااه يا عمار ايدك بتبعبص طيزي اااااه ركز في كسي الأول دخله دخل زبرك في كسي هي قالت الكلمة وانا ضغط بكل قوتي برأس زبري في كسها بس فعلا لقيت مفاجأة انا:احا انت مقفولة يا روحي طب ازاي ايفسون:دي مفاجأتي ليك يا حبيبي لانك جوزي وعايزة اتفتح منك شوفت يقي انا مستنياك بقالي قد ايه انا:اححح انت جامدة اوي وهفتح كسك الحلو ده وبدات اضغط اكتر على كس ايفسون وهي صوتها يعلئ ومش هاممها حد خدي في كسك يا ايفسون بنيكك بزبري.....ااااااه يا عمار براحة يا حبيبي في ددمم بينزل مني براحة انا ضيقة اوي من جوا وزبرك هيوسعني براحة انا:بنيكك في كسك اهووو خدي رايح جاي في كسك ايفسون:ااااااااه نيك كسي اااااه نيك امك يا عمار نيك الشرموطة مراتك اااااه نيك مراتك اللي فتحت كسها دلوقتي ااااااااه يا كسي ااااااه من زبرك وجعني اوي كمل يا حبيبي ارزع في كسي كمان ارزع اوي ااااااه اووووي ارزع ارزع ارزع ااااااه هجيب يا عمار هجيب انا:هاتي يا لبوة و زبري جواكي هاتيهم يلا طخ على بزازك وبدات اضربها على بزازها براحة وهي تصوت وعمالة تجيب وكسها مش بيوقف ولا يهدي فضلت انيك في ايفسون وقت كتير اوي معرفش قد ايه بس كان النهار بدأ يطلع وانا داخل ليها 12 منتصف الليل كانت هي جابت كتير معرفش المرة الكام وانا جبت فيها مرتين وكنت لسه عايزها تاني بس هي تعبت ايفسون:اااااه يا عمار كفاية نيك يا حبيبي ممكن تسيبني ارتاح ااااه يا حبيبي خمسة عليك انت بقالك 5 ساعات بتنيك فيا انا تعبت انا:انت اللي جامدة اوي يا ايفسون وبتحتويني ومستحملة بس حاضر ماشي هوقف بس مش هخرج زبري من كسك تعالى نامي في حضني وانت كده خدت ايفسون في حضني وكان زبري لسه واقف في كسها وعينينا غمضت ونمت وهي في حضني يتبع الجزء العاشر والأخير صحيت الصبح وكانت ايفسون نايمة لسه في حضني وطبعا الانتصاب الصباحي عامل شغل ولسه زبري جوا كسها وهي كمان فتحت عينها انا:صباح الجمال يا حلوة ايفسون:صباح النور يا قلب الحلوة، هو انا بحلم ولا انا فعلا في حضنك انا:لا مش بتحلمي انت في حضني فعلا ايفسون:تعرف كان نفسي اوي من زمان اكون بتاعتك انت من قبل حتى ما اعرف اي حاجة ولا اعرف انك ابني انا:ازاي احكيلي يا حبيبتي ايفسون:كنت براقبك مع ماسأل قبل ما تعمل العهد أصلا وكنت معجبة بيك اوي بس طبعا القانون انك تجوز جِنية شابة من العيلة الملكية وانا كنت اكبر من ماسأل بكتير وبالنسبة لسني وقتها كنت عجوزة لكن دلوقتي انا شباب زيي زي باقي البنات وبحبك اوي انا:وانا بحبك اوي ودليل على كلامي اني اتقبلت وجودك بسرعة ايفسون:مش ندمان يعني انك في حضني دلوقتي انا:لا مش ندمان لان من واجباتي اني اهتم بيكي يا مراتي ايفسون:اححح انا مراتك ايوة وبجد مش تمثيل انت فتحتني والسرير يشهد اهو هههههه انا:الا صحيح انت ازاي مقفولة ولا ده صناعي بقي ههههه ايفسون:لا يا سافل مش صناعي ولا حاجة انا لما رجعت بشرية طبيعي يرجع جسمي كامل وسليم من كل حاجة انا:وانت ليه قلبتي عليا امبارح انا كنت متلخبط ايفسون:اسكت علشان انا كنت ناوية ليك على نية وحشة اوي وانت لحقت نفسك انا:طيب ههههه وبخصوص باقي العيلة ايفسون:هسألك سؤال وتجاوبني بصراحة ممكن انا:اسألي يا روحي ايفسون:نمت مع نبيلة امبارح صح انا:اشمعنا بتقولي كده ايفسون:عمار ممكن متكبدش وتقولي انا:الصراحة اه نمت معاها نبيلة كانت هتموت ويحصل الموضوع ده من وقت جوازي ايفسون:ماشي انا اه غيرانة عليك وهتجنن منهم بس فاهمة انك بتحافظ علينا بس خليني مميزة زي ما ماسأل مميزة عندك وبعتتك ليا هههههه وقامت ايفسون تدخل الحمام انا:خدي هنا انت متفقة مع ماسأل على الليلة دي ايفسون:الصراحة اه هههههه هحكيلك يا قلبي فلاش باااااااك بعد ما ايفسون اتعصبت من حركة عمار ونزل وسابها ماسأل دخلت ليها تسألها على حاجة ماسأل:ايفسون كنت عوزاكي.... اي ده انت بتعيطي ليه مين زعلك ايفسون:مفيش يا ماسأل عايزة ايه ماسأل:مفيش ازاي مالك ايفسون:يرضيك اللي حصل ده وحكت ايفسون لماسأل على كل حاجة ماسأل:متزعليش عمار اكيد متلخبط تحبي اساعدك ايفسون:ازاي وبعدين انت مش غيرانة انه بيلمس غيرك ماسأل:بالعكس بغير عليه من الهواء الطاير بس هو مخليني مميزة عنده ومش بيحرمني من حاجة وكمان الحمل دلوقتي بيتعبني ولازم يثبت يعني عمار لازم يوقف يلمسني شهرين على الاقل واكيد مش هيستحمل يبقي احنا أولة بيه بدل ما واحدة شرموطة من برة تلف عليه وتأخدوا مننا ايفسون:صح عندك حق بس انت عارفة اني بحبه اكنه حبيبي مش ابني ماسأل:خلاص سبيلي الحوار ده وهخليه ينيكك بكرة وعد مني اول ما نوصل انجلترا هينكك هناك ويبات في حضنك كمان ايفسون:لو حصل اللي بتقوليه ده هتكوني عملتي معايا حركة جدعة اوي وعيني ليكي ماسأل:مش عايزة عينك عايزة كسك يرتاح وبس يا حبيبتي أسيبك بقي رجوع من الفلاش بااااااااك ايفسون:بس يا سيدي ده اللي حصل انا:ماشي يا ايفسون انت وهي انا هربيكم هههههه ايفسون:ههههه طب تعال ناخد شاور سوا علشان كفاية عليهم كده تعويذة النوم انا:احا انت عملتي عليهم تعويذة نوم علشان كده كنتي بتصوتي براحتك ايفسون:هيهيهيه ايوة يلا بقي دخلت انا وايفسون خدنا شاور سوا والموضوع مكنش شاور وبس عملت معاها واحد تاني قوي وعجبني وعجبها اوي خرجنا من جوا وهي مش قادرة تمشي ههههه ايفسون:يخربيتك كسي مش قادرة منه مش قادرة أقفل رجلي يا عمار انا:سلامتك يا روحي شوية والورم والاحمرار هيخفوا حقك عليا ايفسون:ولا يهمك انا مبسوطة اوي وبعدين النهاردة صباحيتي يا جوزي يعني براحتك فيا انا:حقك عليا بس لازم انزل علشان ورايا شغل كتير النهاردة قبل اجتماع بليل ايفسون:ولا يهمك بس أعمل حسابك انت بقي عندك قوتي دلوقتي لانك شربت عسلي امبارح ولا انت مش حاسس بيها لسه انا:لا حاسس بيها يا حبيبتي بس لما اجيلك اخر النهار هنكلم وتفهميني اكتر ايفسون:خلاص ماشي قوم اخرج يلا وانا هفك التعويذة وهستناك على الفطار تحت اتمني اعرف انزل وامشي هههههههه انا:يلا قومي واديتها بعبوص في طيزها وخرجت خرجت من اوضة ايفسون وانا معايا هدومي في ايدي وماشي عريان ودخلت الاوضة لقيت ماسأل صاحية ماسأل:صباحية مباركة يا عريس هههههه انا:ههههه طب اقولك ايه بجنانك ده بقي تتفقوا عليا يا ماسأل ماسأل:عايزة ابسطك وادلعك انت تشاور بس وانا اجبلك اي واحدة تحت زبرك المدلدل بين رجلك ده انا:انت لدرجادي بتحبيني ماسأل:انا بعشقك وبهواك مش بحبك بس انا:طبعا مش هسألك التعويذة مقصرتش فيكي ليه لاني عارف الاجابة ماسأل:بظبط كده لاني جِنية زيي زيها مثلا ههههههه انا:تمام هلبس وانزلكم تحت يلا قومي نجهز يا روحي لبست هدومي وكل حاجة تمام وخدت ماسأل ونزلت لقيت كلهم قاعدي على الفطار مستنين نزولي (الكلام ده بعد ساعة من دخولي الاوضة) انا:صباح الخير عاملين ايه الكل:بخير يا حبيبي وانت انا:بخير، معلش النهاردة عندي مشاوير كتيرة ومهمة أسيل:امال هنروح المستشفي امتي انا:متقلقيش هنروح لما ارجعلك تاني على اخر النهار او هبعتلك سخر نبيلة:عمار كنا عايزين نخرج نتمشي شوية في البلد طيب ونعمل شوبينج انا:حاضر بس بلاش خروج النهاردة يا نبيلة معلش لان النهاردة الاجتماع وانا قلقان عليكم فالافضل تستنوا في البيت ايفسون:كلامك صح يا حبيبي هنستني هنا وترجع لينا بالسلامة متتأخرش انا:متقلقوش عليا قمت من على السفرة وبوست كل واحدة فيهم حتى نبيلة وخرجت صخر:صباح الخير يا عراف احنا جاهزين انا:صباح النور، في كام راجل هنا يا صخر في حراسة البيت صخر:هنسيب هنا 30 شخص يا عراف انا:وفي العربيات كام شخص صخر:احنا 4 عربيات كل عربية 4 اشخاص يعني 16 شخص انا:كتير أربع عربيات يا صخر احنا هنتحرك ب3 عربيات وسيب باقي الرجالة هنا مع حراسة الفيلا وعايزهم مفتحين عينهم كويس اوي صخر:اوامرك تمام انا:طمني خلصتوا اجراءات جثة عامر صخر:خلصت ياباشا بس لسه معرفناش مين عمل كده لان شخصيته غامضة ومجهولة انا:تمام يا صخر بس انا مش هسيب حق عامر، ودلوقتي هنتحرك على الشركة عند ابراهيم العطار يلا داخل فيلا العراف في انجلترا ايفسون:ممكن نقعد نكلم شوية مع بعض يا جماعة نهي:تمام يا ايفسون نقعد ونكلم ايفسون:تعالى يا أسيل معايا عوزاكي في حاجة لوحدنا أسيل:ماشي يلا قامت أسيل مع ايفسون وطلعوا الاوضة ايفسون:الكلام اللي هنكلم فيه كلام كبار يا حبيبتي وانت لازم ترتاحي فيلا نامي شوية وعملت ايفسون تعويذة النوم على أسيل واخرت نفسها 5 دقائق ونزلت ليهم نهي:امال أسيل فين منزلتش ليه ايفسون:قالتلي انها تعبانة شوية وهتريح فوق تعالوا ندخل المكتب بقي ونكلم مع بعض شوية ماسأل كانت فهمت ايفسون هتعمل ايه وهتكلم في ايه بس لازم تبين قدامهم انها متعرفش حاجة نهي:خير يا بنتي قلقتيني ايفسون:بصوا بقي بلاش نلف وندور على بعض انا كنت في حضن عمار طول الليل وكان بينكني وفتحني كمان واتجوزتوا نهي:ايه انت بتقولي ايه ازاي تعملي كده ايفسون:زي مانت بتعملي كده يا نهي ولا مش من حقي اني اتمتع بابني وكمان حبيبي نهي اكسفت لان برضو مهما كان الكل يعرف بس محدش يعرف ان التاني عارف ماسأل:محدش يكسف من التاني احنا عيلة واحدة ودلوقتي احنا كلنا حريم العراف قصدي عمار العراف يعني كل واحدة فينا كسها مفتوح من نفس الزبر نبيلة:احمم انا استأذن لانكم عيلة في بعض وانا مليش دعوة بالكلام ده ايفسون:رايحة فين يا نبيلة عيب عليكي امال كنتي في الفندق مع عمار بتعملوا ايه بتلعبوا كوتشينة مانت اتناكتي من نفس الزبر اللي فتحني امبارح نبيلة:احمم طيب يا ايفسون بس انا كان عندي ظرف ومقدرتش امسك نفسي انا اسفة يا ماسأل على الحركة دي ماسأل:متعتذريش انا عارفة كل حاجة وانا كمان اللي خطط انه ينام مع ايفسون وجمع بيني وبين نهي يوم ما أسيل تعبت احنا عيلة واحدة وكلنا دلوقتي مجوزين من عمار وبنحب عمار وكل واحدة فينا عند عمار ليها معزة خاصة بيها سوا بقي اجوز واحدة تانية او لا هنفضل كلنا برضو حريم عمار حد فيكم عنده اعتراض ايفسون:انا عن نفسي مش ناوية اسيب جوزي ولا اتنازل عن حبي ليه لو على جثتي حتى ماسأل:وانا كمان بحبه ومش هقدر استغني عنه نهي:وانا كمان بحبه وبحب وجوده في حضني ومقدرش اعيش من غيره نبيلة:بصراحة وانا كمان بحبه من اول يوم عرفته فيه وما صدقت يلمسني ايفسون:يبقي حلو اوي كده كلنا اتفقنا ومحدش فينا خبئ على التاني حاجة وهنفضل زي ما احنا عادي بس قدام باقي العيلة والغريب احنا اهله وبس وقدام عمار احنا مراتاته وشراميط زبره موافقين الباقين:موافقين ماسأل:طيب وأسيل اللي هتموت عليه دي وهو رافض ايفسون:سبيه هو هيلمسها في الوقت المناسب نهي:أسيل فعلا هتجنن عليه انا خايفة عليها اوي ماسأل:متقلقوش عليها، بس انا عايزة اقولكم حاجة بس لسه هي مش أكيدة ايفسون:خير قولي ماسأل:واحنا عند سيلين وبنسلم عليها حسيت انها هتموت على عمار كسكس ونيك نهي:لا متهزريش ما سيلين متجوزة ليه هتفكر كده ماسأل:معرفش بس انا حسيت بكده وشوفته في عينها كمان ايفسون:الايام هتبين نبيلة:اقولكم سر انا كمان طيب الكل:قولي نبيلة:نهال هتموت على عمار وكانت بتجسس عليه هو ولميس وهو بينيكها ايفسون:هههههه هي نسوان العيلة كلها هتموت على الراجل الدكر اللي فيها ولا ايه الكل:شكلها كده هههههههههه نهي:وسوزان كمان ههههههههه ايفسون:احا كده الواد هيتشفط مننا اهدوا شوية ههههههه نهي:هههههه كفاية رغي نسوان بقي وسيبوا القُراء تقرأ اللي بيحصل مع عمار شركة العراف في انجلترا عز:اقادر اساعد حضرتك ازاي انا:بلغ ابراهيم العطار عز:مين حضرتك أصلا علشان ابلغ مستر ابراهيم صخر:اكلم عدل انت قدام العراف عز بصوت قلق وخوف:انا اسف مكنتش اعرف حضرتك اتفضل يا فندم اتفضل انا:مش تختار الناس اللي مشغلها معاك يا ابراهيم ابراهيم:نورت يا عراف حقك عليا ميعرفكش لسه عز:اسف يا عراف باشا انا:اطلع برة وسيبنا لوحدنا عز بيكلم صخر:اتفضل معايا يا استاذ انا:انت اهبل يابني اطلع برة بقولك عز بغضب خرج وقفل الباب وراه انا:ايه العبيط ده يمشي حالاً وتجيب واحد غيره ابراهيم:اوامرك حاضر بس روق انت انا:ايه الاخبار واحكيلي كل حاجة حصلت من اول ما وصلت لحد دلوقتي ابراهيم:انا بعتلك تقارير بكل حاجة انا:مش هعيد كلامي تاني انا سامعك ابراهيم:اسف اللي حصل فلاش بااااااااااك على لسان ابراهيم العطار وصلت لندن واول ما نزلت من الطيارة كانت رجالتي وعز مستنيني عز:نورت يا صاحبي الشركة وكل حاجة جاهزة ابراهيم:بنورك يا عز اتحرك بينا على الشركة وصلت الشركة وبعد ما قعدت على مكتبي لقيت الزيارة المتوقعة من سيلفيا وتشارلي تشارلي:انت بقي اللي قتلت ابويا بس متوقعش لان باين عليك شخص ضعيف ابراهيم:كلمة غلط كمان وهقتلك انت كمان مكانك سيلفيا:بص يا مستر ابراهيم انا واثقة انك ستارة للراجل الي مشغلك واكيد هو بعتك تحل محله لحد ما يفضي ويجي بنفسه ابراهيم:تحبي اقتلك اي شخصا وقتي علشان تصدقي اني انا اللى قتلت مارتن سيلفيا:سيبك من كل ده انا مستنياك على العشاء بليل يلا يا تشارلي ومشيت سيلفيا وانا شوفت اللي ورايا وتابعت الشغل ولقيت ان الشركة بتكسب زي ما كان مارتن عايش واكتر كمان وروحت زورت الاماكن اللي تابعة لينا ومن ضمنهم بيت الدعارة ولقيت كل حاجة تمام وجيه وقت العشاء بليل وكان في بيت سيلفيا سيلفيا:كنت واثقة انك هتيجي ابراهيم:لما واحدة حلوة زيك تطلب مني اجي لازم اجي أكيد سيلفيا:شكرا على المجاملة اتفضل ابراهيم:ها بقي عايزة توصلي لايه سيلفيا:تعجبني وانت عارف انا عايزك ليه، ايه رأيك تبلغ الراجل بتاعك يسيبلي بيت الدعارة وفرع الشركة اللي في فرنسا واكون تحت امره وخدامته العمر كله ابراهيم:غريبة يعني هتبيعي تشارلي علشان تكوني تحت رجلي العمر كله سيلفيا:هعديهالك مع اني واثقة انه انت مجرد تمويه وستارة ابراهيم:هفكر وارد عليكي سلام وقابلتها كمان امبارح وطلبت مني انها تقعد معاك وتكلموا سوا وهي اللي بتمول تشارلي بكل حاجة وفاكرة اننا مش عارفين كده بس عايزة تستفيد من وراه رجوع من الفلاش بااااااااك انا:حلو اوي اتصل بيها وحدد معاد بعد ساعة من دلوقتي ولما نشوف الأبلة دي عايزة ايه صخر:عراف في حاجة عايزك فيها قمت مع صخر على جمب انا:خير في ايه صخر:عرفت دلوقتي ان هالة المحمدي هنا وبتحاول توصلك انا:نعم بتعمل ايه هنا اصبر هفتح تليفوني من امبارح مقفول فتحت تليفوني ولقيت رسائل كتير على الواتساب ومن هالة ومكالمات لس لفت انتباهي رسالة مكتوب ليا فيها مهمة جدا شوفها بدل ما تكون عبيط طول حياتك انا:خد ابراهيم واطلعوا برة يا صخر صخر:اوامرك خرج صخر ومعاه ابراهيم وانا قعدت اشوف الرسالة دي وفتحتها ولقيتها فيديو هالة وشيرين السكرتيرة بتاعتها وهي هالة نايمة تحت منها وبتصوت ومبسوطة اوي وعمالة تقول انا مبسوطة اوي وبحبك وبحب لمستك لجسمي انا:بتخونيني انا يا هالة لا وكمان مع واحدة ومتصورة لقيت هالة بتتصل بيا وانا متعصب ولسه مخلص الفيديو بتاعها انا:الو نعم هالة:اخيرا تليفونك جمع انت كويس طمني عليك انا:انا بخير وكويس عرفت انك هنا هبعتلك صخر يجيبك انت لوحدك هالة:لا انا وماما مع بعض جيت اطمن عليك اول ما سمعت الخبر انا:خلاص هبعتلك صخر يوديكي البيت ولما اخلص مشاويري هرجع هالة:مالك في ايه انت كويس انا:ايوة كويس سلام قفلت هالة مع عمار بس وهو قالب عليها وهي حست بكده سلوي:ايه خير طمنيني هالة:كويس بس طريقته متغيرة معايا وبيعاملني وحش اوي سلوي:احيه ليكون عرف حاجة هالة:هيعرف منين يعني هو انا قولتله لسه سلوي:لتكون شيرين مصوراكي هالة:يا نهار اسود لو كلامك صح يا ماما يبقي عمار شاف الفيديو ومتغير معايا علشان كده سلوي:مش قصدي اخوفك بس كل شئ وارد هالة:هتبقي مصيبة لو سمع من حد غيري الأول سلوي:اهدي كده وعرفيني قالك ايه هالة:هيبعت صخر يأخدنا ويروحني البيت عندهم سلوي:خلاص يبقي معرفش حاجة في الشركة عند العراف انجلترا ابراهيم:خلاص يا عراف جاهزين نتحرك لو حابب انا:هروح انا يا ابراهيم وانت كمل شغل الشركة ابراهيم:مش محتاجني يعني معاك انا:لا انا تمام لوحدي يلا يا صخر نزلنا تحت وبلغت صخر يروح يجيب هالة من المطار وانا هروح مشوار المقابلة انا:وامسك كمان ده رقم موبايل عايزك تعرفلي كل حاجة عنه لانه مقفول صخر:حاضر بس بقولك ايه متأخر نفسك نص ساعة بس اجيب هالة وارجعلك قبل ما تروح انا:ماشي خلاص انا هروح اشوف الدكتور ومستشفي أسيل وانت خلص وكلمني واه صحيح هالة هتحاول تعرف منك اذا انا كنت تمام ولا لا....قولها لا متعصب جامد ومش طايق نفسه صخر:اسف في سؤالي في حاجة ولا ايه انا:لا مفيش بس مستني منها خبر لو قالته تمام مش قالته يبقي من النهاردة هالة المحمدي هتطلع برة حياتنا خالص صخر:الموضوع شكله كبير انت هتخبئ عن صاحبك وحامل اسرارك انا:بعدين يا صخر هنتكلم يلا روح خدت العربية وكان معايا حراسة وطلعنا على المستشفي وكانت اشهر مستشفى في لندن وقابلت دكتور جاك دكتور جاك:اهلا بيك يا عراف نورت لندن انا:بنورك يا دكتور، بعتذر جيت بدري شوية دكتور جاك:لا عادي مفيش مشكلة انا:انا قولت اجيلك لوحدي في البداية أطمن منك على أسيل وبعدين نحدد واجبهالك هنا دكتور جاك:بص يا عراف لما وصلتني التقارير والفحوصات منك انا بصيت عليها كويس اوي ولقيت في أمل ونسبة شفاء 90% ومتقلقش دي نسبة كبيرة اوي في العمليات دي انا:لازم اقلق يا دكتور أسيل مش اختي وبس أسيل بنتي دكتور جاك:متقلقش والاستاذة أسيل تقدر تدخل المستشفي من بكرة عادي ونبدأ فحوصات على الجانب التاني صخر وصل عند هالة صخر:نورتي يا هالة هانم واسف على تأخيري اتفضلوا هالة:ولا يهمك يا صخر ركبت هالة وامها العربية واتحرك بينهم صخر هالة:عمار كويس يا صخر الرصاصة جت في مين صخر:العراف بخير ، الرصاصة جت في عامر ومات سلوي:يا حبيبي ده لسه شباب صخر:نصيبه ضحي بنفسه ووقف قدام العراف قبل الرصاصة ما توصل هالة:ممكن اسألك على حاجة ومتخبيش عليا انا عارفة انك صاحب عمار مش مجرد قائد حراسة صخر:اتفضلي ولو هقدر اجاوب هجاوب هالة:عمار متغير او باين عليه اي حاجة صخر:حاجة زي ايه مثلا، لانه حزين بسبب اللي حصل لعامر هالة:قصدي متعصب جامد او شاف حاجة عصبته صخر:هو حصل حاجة غريبة النهاردة لما فتح تليفونه لقي رسالة من رقم مجهول وكان فيها فيديو وامر الكل يخرج برة ومن وقتها وهو مش طايق نفسه حتى اداني الرقم ابحث عنه هالة بصوت خوف وبتبص لسلوي:فيديو ايه ده صخر:معرفش حاجة قولتلك كل اللي اعرفه سلوي بصوت همس:اهدي ومتبينيش حاجة، بس شكل عمار عرف هالة:انا خسرت عمار صخر بعد 10 دقائق بلغ هالة انهم وصلوا الفيلا ونزلت هالة وهي واحدة تانية خالص وخايفة من اللي هيحصل هالة:استني يا صخر عمار فين صخر:العراف في اجتماع وانا راجعله تاني هالة:ادخلي انت يا ماما انا لازم اشوف عمار صخر:حضرتك هترجعي معايا يعني هالة:اه يلا اتحرك صخر وهو على الطريق بعتلي رسالة ان هالة جاية معاه قولتله يجيلي كافيه كذا واستنيت هناك بعد ربع ساعة وصلوا هالة:هو ده اللي في اجتماع مجتش تأخدني ليه من المطار انا:مش فاضي ورايا شغل ومشاوير كتير هالة:شغل ومشاوير أهم مني يعني انا:مش فكرة اهم منك، فكرة اني مش فاضي جيتي ليه مش المفروض ترتاحي هالة:وحشتني قولت اشوفك الأول واعزيك في عامر انا:اوكي شكرا، تقدري ترجعي البيت وخدي صخر يرجعك وهيجيلي تاني هالة بغضب وصوت مخنوق:انت بتكلمني كده ليه انا عملتلك ايه انا:معملتيش حاجة انا ورايا شغل يلا سلام مسكتني هالة من ايدي قبل ما اقوم:طب استني عايزة احكيلك حاجة انا:لا متحكيش حاجة وفري كلامك، كل حاجة وصلتني ومسكت تليفوني بعتلها الفيديو على الواتساب هالة:احلفلك باية انه متعدل عليه وانا معملتش كل الاصوات دي ولا قولت كده صدقني انا:كان نفسي اصدقك بس لو كنتي جتيلي من الأول وحكتيلي كان ممكن اسامحك هالة:انا اتلعب بيا وفي الاخر قمت وهزقت شيرين وقولتلها انها شيطانة واني بحبك انت وهي لعبت في عقلي بكلامها وحركاتها انا بصوت غضب:وانت صغيرة علشان حد يلعب بعقلك ولا تقلعي هدومك كلها بسبب كلمتين هالة بعياط:امال انا جتلك ليه، علشان احكيلك انا اسفة يا عمار انا:مش عايز اشوفك تاني يا هالة هالة بعياط وانهيار:عمار متسبنيش يا عمار.....انت الامان بتاعي متمشيش ارجوك خرجت برة ولقيت صخر مستني كالعادة انا:ادخل خد هالة ورجعها الفيلا لحد ما تطمن انها دخلت وترجعلي تاني انا هستني في عربية حراسة صخر:في حاجة ولا ايه انا:بعدين يا صخر دخل صخر ولقي هالة منهارة من العياط صخر:انا اسف بس لازم نتحرك دي اوامر العراف هالة:هو مشي صح مشي ومسمعنيش وقامت هالة مع صخر وخرجت ملقتنيش برة كنت دخلت عربية حراسة وهي منهارة ودموعها نازلة بشكل يخوف خدها صخر ووصلها لحد البيت وأطمن انها دخلت زي ما قولتله وبعتلي رسالة انه تمام في فيلا العراف لندن دخلت هالة من الباب ولقيتهم كلهم قاعدين مع سلوي سلوي:مالك انت معيطة ليه كده في ايه هالة بعياط:عمار سابني، عمار بعد عني ومسمعنيش حتى ايفسون ونهي:مالك يا حبيبتي حصل ايه أسيل:انت كويسة ليه بتعيطي جامد كده أكيد عمار ميقصدش يزعلك ماسأل:في ايه طيب واهدي واحكيلنا هالة بصوت اطفالي وعياط:غلطت غلطة كبيرة اوي ووصلت لعمار قبل ما احكيله عليها وهو قالي مش عايز اشوفك تاني ماسأل خدت هالة في حضنها:طيب اهدي وكل حاجة هتتحل أهدي هالة:انا..انا...انا..عايزة ع..عمار وبدأت تقطع في الكلام ووقعت من طولها أسيل مسكت التليفون على طول وبتتصل بيا انا:في ايه يا أسيل انت كويسة أسيل:اه بس هالة انهارت ووقعت من طولها هات دكتور وتعال بسرعة انا:اقفلي طيب سلام، صخر خد دكتور وارجع الفيلا لان هالة اغمي عليها وسيبني بقي اروح اشوف ميتين ام المشوار بتاعي صخر:انت مش هتيجي معايا بتقولك هالة اغمي عليها انا:لا مش جاي صخر:انا مش عايز اعرف حاجة بس للدرجادي الغلطة اللي حصلت تخليك متطمنش عليها بنفسك انا:اه يا صخر وياريت بعد ما تفوق وتكون كويسة تأخدها وتوديها أوتيل لحد ما تسافر بلدها تاني وصل صخر للفيلا ومعاه الدكتور ودخل الدكتور وكشف على هالة ولما فاقت خرج ليهم سلوي:خير يا دكتور طمني بنتي كويسة الدكتور:اتعرضت لصدمة عصبية مع قلة الأكل علشان كده وقعت وتعبت مينفعش تتعرض لاي عصبية ايفسون:شكرا يا دكتور وصليه يا أسيل لتحت وصخر هيتعامل سلوي دخلت لبنتها جوا وأطمنت عليها بس هالة سألت عليا هالة:هو عمار مجاش يا ماما سلوي:لا يا حبيبتي مجاش بعت صخر بالدكتور برة الاوضة أسيل طلعت ومعاها رسالتي اللي صخر قالها ليها تحت أسيل:في مشكلة عمار بعت وبيقول هالة تتنقل لاوتيل وحجز ليها تذاكر طيران ماسأل:أكيد الموضوع كبير واحنا لازم نعرف حصل ايه لان بصراحة انا بحب هالة وانتوا معيا ولا ايه نهي:طيب تعالوا ندخل لها ونشوف الموضوع يمكن نعرف نحل المشكلة ايفسون:عاملة ايه يا هالة هالة:كويسة يا طنط أسيل:هالة انا اسفة بس عمار بعتلك دول هالة مسكت الحاجة وعرفت انها مفاتيح اوض في اوتيل وتذاكر طيران هالة:لدرجادي مش عايز يشوفني ولا يسمع صوتي حتى ماسأل:هالة انا بحبك من اول يوم وانت عارفة، ممكن تحكيلنا حصل ايه يمكن نقدر نساعدك هالة حكت ليهم كل حاجة حصلت معاها وقد ايه هي غبية انها عملت كده وخسرتني ومكنتش في وعيها ولا حتى تعرف الفيديو وصلني ازاي ماسأل:مفيش اوتيل ولا حاجة اقعدي هنا ده بيتك وانا هكلم مع عمار لما يجي سلوي:مش حابيين نعمل مشاكل بينكم يا ماسأل ايفسون:مفيش مشاكل يا سلوي احنا عيلة واحنا عارفين ان هالة بتحب عمار وهو كمان معجب بيها وعايزها بس طبيعي يحس انها خانته ويزعل منها خصوصا اللي حصل ده في مطعم مشهور في احياء لندن سيلفيا:مواعيدك مظبوطة يا عراف انا:وايش عرفك اني العراف مش يمكن بعتلك حد تاني سيلفيا:انت الوحيد اللي تقدر تعمل اللي عملته ده وانا واثقة من اول يوم ان مستر ابراهيم مش هو الراجل اللي قتل مارتن انا:سمعت انك عايزة تشوفيني ها انا سامعك سيلفيا:الصراحة هموت عليك من اول مرة شوفتك فيها وانت خلعت مني وعايزة راجل زيك يزور جسمي ويبسطني معاه انا:ده انت واثقة بقي، المهم يا سيلفيا عايزة ايه سيلفيا:حاضر هقولك انا عارفة انه صعب تثق فيا بس انا فعلا مش ناوية على شر ناحيتك لاني مش عبيطة وعارفة ان لو دخلت حرب قدامك هخسر فيها لانك اقوي بكتير انا:وبعدين كملي سيلفيا:عايزة اكون دراعك اليمين هنا وكمان بصراحة عايزة بيت الدعارة ده شغلي اللي بفهم فيه من زمان وعايزة ملكيته انا:وايه اللي يخليني اوافق على كلامك ده كله وانا اصلا في ثواني اقدر اخلص عليكي انت وتشارلي سيلفيا:بص يا عراف انا مستعدة اكون خدامة ومخلصة ليك بس تساعدني في كذا حاجة هقولك عليهم وبخصوص تشارلي مستعدة اسلمك رقبته لو حابب ولو ده هيثبتلك صداقتي ليك انا:وايه يخليني اثق فيكي وانت اصلا بتبيعي ابن صاحبك اللي مات سيلفيا:بزنسس اذ بزنسس وانا البزنسس بتاعي معاك انت مش مع تشارلي اللي محلتهوش الا 10 مليون دولار وامه واخته خدوهم انا:ماشي يا سيلفيا هفكر وهبعتلك ردي مع حد يجيبك لعندي سلام خلصت القاعدة مع سيلفيا وطلعت تليفوني أعمل مكالمة كانت منتظرة من وقت طويل انا:في نفس المكان بعد نصف ساعة الصوت:اوامرك هتلاقيني هناك وصلت المكان بعد نصف ساعة وكانت العربية قدامي ونزل منها الشخص اللى هقابله صوت:نورت يا عراف المقابلة دي كنت مستنياها من بدري اوي انا:بنورك يا رحمة وحشاني رحمة:وحشتيني اكتر بجد غيبة طويلة يا عراف انا:دورك في نهاية السلسلة يا رحمة هتعترضي يعني ههههههه رحمة:مقدرش اعترض بس من النهاردة مش هسيبك تاني انا:لا من النهاردة هتبقي معايا في النور قوليلي الاخبار ايه رحمة:قدرت اتمكن وزرعت جواسيس في جهاز المخابرات الانجليزي وبتجيلي المعلومات اللي بحتاجها وكل حاجة عاملة ليها تقارير وجاهزة انك تقرأها انا:جميل اوي اهنيكي على شغلك دائما بترفعي رأسي مفيش مرة طلبت منك مهمة الا لما نجحتي فيها يا رحمة رحمة:تلميذتك يا عمار (اعرفكم على رحمة:بنت عندها 30 سنة شغالة معايا عميلة وكمان زرعتها في جهاز المخابرات الانجليزية من حوالي سنة ونصف وطبعا علشان يثقوا فيها وتقدر تنجح كان ممنوع نتقابل او حد يشوفها معايا) رحمة جسم رياضي ببزاز وسط وبشرتها قمحاوية وشعرها بني وعينها عسلي وطيزها مشدودة ومتوسطة فرسة بيتمناها اي راجل قادر يركب عليها انا:تمام يا رحمة يبقي لازم نحدد معاد العملية قريب اوي رحمة:في السلسلة الجديدة بقي يا عراف هههههههه انا:شاطرة انك على الخط معايا رحمة:العزاء ليك سمعت ان عامر توفي امبارح انا:عرفتي مين يا رحمة ولا لا رحمة:عرفت يا عراف اللي عمل كده هو ........ خلصت مقابلتي مع رحمة وكمام عرفت منها مين اللي عمل الترحيب ده كله بس مش وقته انك تعرفوا يا عزيزي القارئ وصلت البيت وكانت الساعة 5 ولقيت الكل قاعدين مع بعضهم بس هالة مش وسطهم انا:مساء الخير يا جماعة أسيل قامت تجري وجت لحضني:وحشتني اوي كل ده برة انا:شغل ومشاغل يا حبيبتي معلش ماسأل:نورت يا حبيبي عايزة اكلم معاك شوية انا:طيب عن اذنكم هطلع ارتاح شوية واجهز لاني خارج تاني طلعت انا وماسأل الاوضة وكانت أسيل لسه في حضني ماسأل:يا بت انت سيبي حضن جوزي بقي ههههه أسيل بضحكة:ده بعينك حضنه ده ملكي زي ما هو ملكك ولا ايه يا عمار انا:تحت امرك يا باشا خليكي قاعدة، في ايه يا ماسأل وليه سلوي وبنتها لسه هنا ماسال:انا سمحت ليها تقعد يا عمار هالة حكتلنا على كل حاجة وهي فعلا ندمانة وطالبة بس انك تسمعها انا:ششش متوجعيش دماغي يا ماسأل سيبك منها انا هنام شوية يلا اخرجوا أسيل:اخرج فين انا هنام في حضنك يا حبيبي انا:تنامي بأدب هااا ههههههه ماسأل:تمام يا عمار هسيبك ترتاح وراحت باستني في خدي ونزلت خدت اسيل في حضني أكتر ونمت فعلا من كتر التعب لاني طول الليل كنت سهران في كس ايفسون ونزلت من 8 الصبح ايفسون تحت:ها يا ماسأل اكلمتي معاه ماسأل:مرضيش يسمع مني حاجة وقالي هنام وخرجت نهي:اسيل فين ماسأل:نامت في حضن عمار هي كمان سيبتهم ونزلت هالة نزلت وهما قاعدين:عمار جيه ولا لسه سلوي:جيه يا حبيبتي بس نائم هالة:كمان مهنش عليه يدخل يطمن عليا لدرجادي بقي بيكرهني وعيطت نهي:بس بس اهدي المشكلة هتتحل متخافيش بعد مرور ساعة ونصف صحيت من نومي ولقيت اسيل لسه نايمة في حضني وكان شكلها حلو اوي وعيني دمعت عليها لاني خايف يحصلها حاجة في العملية قمت جهزت نفسي وخدت شاور ولبست وبوست أسيل من رأسها قبل ما انزل أسيل:على فين كده تخرجني من حضنك انا:حقك عليا بس عندي شغل النهاردة اجتماع العهد والكل مستني أسيل:متتأخرش عليا يا نور عيني انت وقامت أسيل باستني من شفايفي انا محبتش ازعق فيها ولا اكسفها قولتلها وانت كمان يا حياتي يلا سلام نزلت تحت ولقيت الكل قاعد ومسلمتش على حد ولسه همشي لقيت هالة بتنده عليا وبتعيط هالة:علشان خاطري استني واسمعني انا:مفيش كلام تاني قولتلك وبعتلك تذاكر الطيران بتاعتك رحلتك بعد ساعتين توصلي بالسلامة هالة:متمشيش يا عمار وحياه لميس عندك اسمعني علشان خاطرها مش خاطري انا:اتفضلي ادخلي المكتب هالة بعياط:لدرجادي حياتي مبقاش ليها قيمة عندك انا مظلومة انا معرفش الفيديو اتصورلي ازاي وانا في اخر اليوم شتمتها وقولتلها انت شيطانة وخرجت من عندها مكملتش دقائق ومرجعتش البيت وماما اللي كلمتني وكنت جاية احكيلك على كل حاجة حصلت انا مش بكدب عليك علشان خاطري سامحني انا:اسامحك ازاي انك خونتيني مثلا ولا انك كدبتي عليا ولا انك عاملتيني بجفاف وبرود قبل سفري هالة:اسفة مش هتكرر تاني انا متأكدة اني بحبك انا:بس الفيديو بيقول انك مبسوطة مع شيرين صاحبتك اكتر هالة:طيب بص انا هحكيلك وانت بعدها قرر انا اول ما وصلت عندها هي حاولت تغريني وتقلعني وكانت جايبة 2 عصير مقفولين وفتحتهم وشربت العصير ومن بعدها معرفش حصلي ايه ولا قولت كل ده ازاي بس انا واثقة انهاحطت ليا مخدر ومهيج جنسي وقبلها فضلت تلعب في عقلي وتقولي هو مش بيحبك ولا حتى انت بتحبيه اصلا وتلاقيكي مشتاقة وفاقدة للامان وبس وانا بسمع هالة لقيت رسالة من رحمة وبعتتلي فيها بيانات اللي بعتلي الفيديو ونفس الوقت صخر كان سايبلي نفس الرسالة لاني طلبت منهم هما الاتنين انا:انت تعرفي مين صورك وعمل فيكي كل ده هالة:لا مش عارفة بس أكيد مش هي لوحدها والفيديو ده مقصوص منه لما شتمتها وفوقت ومشيت من عندها انا:اشرف صفوت المحمدي يا هالة اللي عمل فيكي كده هالة:طيب شوفت انا مظلومة وكنت لعبة في ايدهم الوسخة انا:بس روحتي بمزاجك يا هالة للشقة وانت عارفة انها هتلمس جسمك وتنيك كسك اللي المفروض يكون بتاعي انا وبس عن اذنك هالة بعياط:يا عمار ونبي سامحني ارجوك متمشيش يا عمار ماسأل:بس اهدي اهدي هيسامحك مش خلاص حكيتي كل حاجة اهدي بقي بلاش عياط هالة:مشي يا ماسأل وطيارتي بعد ساعتين ايفسون:مفيش سفر ليكي، سلوي لو عايزة ترجع ترجع هتسيبي أسيل وتمشي هالة بعياط:هو مش عايزني وبقي بيكرهني ده سمعني علشان حلفته بحياة لميس نهي:اديله شوية وقت يا هالة واهدي يا حبيبتي سلوي:مش قادرة اقولك حاجة لانك غلطانة، بس هو من حقه يأخد جمب منك فأهدي يا حبيبتي لو بتحبيه حاولي كتير معاه برة قدام الفيلا خرجت وانا قلبي موجوع من اللي بعمله في هالة بس مش قادر اسامحها لانها غلطت وخانتني صخر:جاهزين يا باشا انا:والفريق وكله صخر:كل حاجة متأمنة كويس وكل الضيوف وصلت الاجتماع انا:يلا بينا يا صخر وصلت الاجتماع بعد نصف ساعة وكان الكل قاعد على كرسيه وقدامه علم دولته والطرابيزة كان فيها اكتر من 20 كرسي وكرسي رأس الطرابيزة فاضي صخر:العراف بيرحب بيكم ودخلت وسط الحراسة بتاعتي وقعدت على الكرسي بتاعي انا:اهلا بيكم في اجتماع العهد انا عمار العراف كبير العرافين والأب الروحي للعهد الجديد صوت:ومين قال اننا عايزين اب روحي جديد هي عيلة العرافين هتفضل متحكمة في العالم كمان انا:هو انت !!! ..... كنت مستنيك من بدري النهاية اللي اللقاء في السلسلة الخامسة بعنوان حرب السلطة[/B] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
العراف [الانتقام] | السلسلة الرابعة | عشرة اجزاء 27/10/2023
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل