قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس تحرر ودياثة
عيلتي والرجالة - عشرة اجزاء 20/10/2023
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="ابيقور" data-source="post: 44568"><p>قررت اكتب حكايتي مع الدياثه وازاي بقيت ديوث وقواد كمان</p><p>انا اسمي هيثم 18سنه وعايش مع اسرتي البطل الاساسي امي نيرة 39سننه بطايه بلدي طياظ طريه نيك وبزاز كبيره لدرجه انها بتهيج رجاله المنطقه وبيعاكسوها لغايه ما قررت تلبس خماار يداري بزازها وسوتها ولفه وراكها حاجه بلدي تحفه وهي اصلا جسمها اشقر يعني بيضا لبن وشعرها اصفر وعنيها عسلي بقها واسع سيكا شفايف تحس واخده وضع البوس من الاخر فرسه فلاحي تتعشر ليل ونهار متزهقش وفوق ده كله ملتزمه نيبك مفيش اي حاجه تشكك في اخلاقها ابدا ?</p><p>اختي هاله 20س طبعاً طالعه للبوه الكبيره امي جسم ملفوف وطيظها كبيره مخطوبه وهتتجوز</p><p>انا مدمن سكس وبضرب عشرات كتير لغايه ما ف يوم كنت بضرب عشره وسمعت ماما بتنده ع هاله لبست وطلعت لقيتها ف الحمام وعاوزه فوطه دخلت ع سريرها لقيت قميص احمر وكلوت سبعه وسنتيال ااااه حاجه تجنن خدت الفوطه واديتهالها ومش عارف ليه وقفت ابص عليها لاقيت جسم بن متناكه اوي بياض ولحم احمر نزلت لبني ع نفسي جريت ع اوضتي واستغربت هو ازاي ابوي مسافر من زمان وامي جسمها حلو وكسها ناعم اوي ده مفيش شعر خالص والكلوتات والسنتيال جديده طب هي هتلبس لمين.....</p><p>انا بلعب جيم واختي هاله شغاله ف مصنع ادوات تجميل عشان فلوس تجهيزها وهي اصلا حابه تعيش ع راحتها يعني تلبس البنطلون لازق ع لحمها وراشق ف كسها القابب عادي تلبس بادي مجسم بزازها الطريه وسوتها عادي اهم حاجه الطرحه طبعا ?</p><p>فقررت اراقبها عندي جيم الساعه 5 واختي بتيجي من شغل 8</p><p>نزلت وقعدت ع سلم الدور اللي فوق مفيهوش سكان عشان عماره لسه جديده وبعد ربع ساعة زهقت قولت ظلمتك ياامي ولسه هنزل سمعت صوت حد طالع استخبيت وفجاه فتح باب شقتنا احه الباب مفتوح اصلا دخل وقفل الباب وانا هتجنن وخلاص هنزل اقتلهم وانتقم منهم لشرفي وشرف بابا</p><p>نزلت وبتصنت مفيش اي صوت فتحت براحه ودخلت لاقيت الراجل واقف وامي قاعده قدامه بتمص ف زبره ومستمتعه واول مره اشوف امي نيرة الملتززمه اللي مبتسلمش ع رجاله بايدها ? احه بتمص زبر ايه ده هو انت المعلم سيد صاحب العماره وده صعيدي 44سنه معلم فحل اوي قولت وبعدين ده لو مسكني هيفلقني انا واللي بتتناك دي طب اتصرف ازاي لاقيت امي طلعت زبره من بقها ااااف كبير اوي واسود شوي وبيلمع من المص ومش عارف ليه مركز مع زبر الراجل وبزاز امي الكبيره وطيظها المهلبيه وقامت اترمت ف حضنه وشفط شفايفها وحضنها ولم لحمها كله ف حضنه وانا زبي وقف وطلعت تلفوني صورت ربع ساعة نيك وسيبته كمل نيك ف امي نيرة الملتززمه ونزلت ع كافيه مصدوم ومستمتع مش عارف اي حاجه ولا مصدق اني امي بتتناك</p><p>الكابتن بيرن عليا مجتش ليه</p><p>قولت انا عيان اوي مش قادر اجي لاخر الاسبوع قالي سلامتك يا حبيبي وطمني عليك وهاجي ازورك قريب سلام قفلت وزبي هايج ع منظر امي لاقيتني هتجنن عاوز اتفرج علي المعلم وهو بينيك امي وحاضنها دخلت الحمام وفتحت الفيديو ضربت عشره وطلعت روحت البيت ف معادي لاقيت امي نايمه طبعا لمه الملايه واستحمت ولا كان ف حد ف البيت دخلت استحميت واختي جت من شغلها بتتكلم ف الفون بكل شرمطه عادي وضحك دخلت ازيك يا هيثم ماما فين</p><p>نايمه وانتي بتكلمي مين</p><p>وانت مالك خليك في حالك ياشاطر ويلا صحي ماما عشان جعانه اوي دخلت اوضتها سمعتها بتقول سيبك منه ده اخويا بس انت النهارده غبي عليا اوي انا مش حملك وبعدبن خلي بالك ده انا هتجوز قريب يعني تخف عليا ومش عارفه اقعد ع طيظي من ضربك عليها ومن لبنك اللي مصر تنزله جو خرمي والبس الكلوت عليه واجي البيت ولبنك جوايا ليه</p><p>ههههههههه يخرببتك هو النت لحس مخك قصدك اخوي وامي يكونوا قاعدين ولبنك جوايا كانك راجل عليهم واخويا معرص عليا</p><p>ههههههه بصراحه حاجه حلوه</p><p>دخلت صحيت ماما تعبانه طبعا</p><p>الراجل بيرزع ف كسها ولحمها</p><p>واحنا ع الاكل ابص لامي اشوف منظر الراجل بينيكها</p><p>ابص لاختي اتخيل لبن الواد ف طياظها وهتجنن ده بيت دعاره وانا عايش مع شرموطه وبنتها</p><p>قررت انتقم منها بس ازاي</p><p>بكره هتعرفوا</p><p>النيك والديااثه الحقيقيه</p><p></p><p>الجزء الثاني</p><p>تاني يوم اختي ف شغلها وامي كانت بتغسل ولابسه جلابيه بيضا والكلوت منور وراسم طياظها البيضه الكبيره وبزازها ملانه اوي كبار نصهم بره السنتيال وانا هتجنن ع لحمها ومنظر الراجل وهو بينيكها مجنني ونفسي اشوفه بينيكها قدامي وليه لأ ما اتمتع واخلبها تعمل كل حاجه انا عاوزها ندهت عليها كنت ع سريري</p><p>ياماما عاوزك ضروري جدا تعالي</p><p>نعم ياحبيبي مش فاضيه دلوقتي</p><p>لا بطلي الغساله وتعالي بسرعه</p><p>انا نايم ع ضهري وهي جت</p><p>خير يااستاذ عاوز ايه</p><p>بقولك يا امي تعالي جنبي ع سريري هوريكي حاجه جميله</p><p>قعدت جنبي شغلت الفيديو لاقيت وشها احمر ولحمها بيترعش ااااايه ده ممممين اللي اداك الفيديو ده</p><p>انا اللي صورتك..... اهدي يا امي</p><p>انا عارف انك محرومه وشهوتك عاليه بس ليه تعملي كده من ورايا</p><p>نعم هو انت مش زعلان مني</p><p>لا طبعا لو سمعتي كلامي وبقيتي خدامتي وخدامه شهوتي هتفضلي نيرة الملتززمه المحترمه اوي</p><p>اما لو مسمعتيش كلامي هبعت لابويا واخواتك وانتي عارفه الباقي فولتي ايه انجزي يالبوه</p><p>اول مره اشتمها بس طلعت حاجه جامده اوي انك تمسك ذله ع ست</p><p>لاقيتها قالت حاضر بس مكنش عشمي انك تبصلي كده دا انا امك</p><p>والمعلم سيد بينام معاي هسسسسس اسمها بينيكك</p><p>بينيكني عشان مدفعش ايجار وباخد منه فلوس كمان عرفت بقي</p><p>قومي يا نيرة اقفي قدامي ولفي براحه فرجيني جسمك اللي سيد بيعشر فيه من زمان ده انا همتعك</p><p>قامت ويلا اقلعي الجلابيه اااف الكلوت راشق ع كسمي المبطرخ القابب وسوتها العاليه اااااه جسم لبن اوي وبزاز مدافع لبن ااااف لفت طياظ امي نيرة عالبه مشدوده طريه زي المهلبيه اااااه تعالي مصي زبي حطت زبي ف بقها بلعته اااف متناكه اوي وشفايفها سخنه ع زبري مقدرتش نطرت لبن ع وشها الاحمر</p><p>احيه كسمك هو انت لحقت ياخول</p><p>انا قايمه اغسل وشي وشوف مصالحي ههههههههي يامعرص</p><p>يابنت المتناكه طيب اصبري</p><p>رنيت ع الكابتن حااازم</p><p>ايه ياكابتن عاوزك ضروري عندي ليك هديه حته مره نتايه صح</p><p>بجد ياهيثم حته بلدي وحلوه كده</p><p>اه ياكابتن تعالي عاوزك تعرفها مقامها المتناكه دي</p><p>الكابتن جه ودخل قعدنا ع الركنه وزبره قايم خفيف. هي فين المتناكه يلا انا نفسي ف لحم اببض يكون مدام كبيره اربعينيه</p><p>ندهت ع امي</p><p>يانيره تعالي كلمي</p><p>ايه يازفت في ايه تانى</p><p>ايه ده يخربيتك مش تقول ياواد ان معك ضيف اسفه يا أستاذ</p><p>ولا يهمك يامدام انتي اعملي لللي عاوزاه اهلا بيكي ياجميل اسمك ايه متيجي جنبي نتعرف احلي</p><p>ههههههههي وع ايه متقوله ياهيثم انا مين ولا خايف تعرف الراجل عليا هاه انطق ياواد ولا مش بتعرف تتكلم كمان يا وكستي يانا</p><p>الللللا في ايه يابطه تعالي</p><p>انا ام هيثم اللي قاعد جنبك ده</p><p>نعم بتقولي ايه بجد انا مكنتش اعرف اسف لو ضايقتك يا مدام</p><p>هههههه مدام ايه بص ياكابتن من الاخر عاوزك تكيف امي دي وقدامي كمان هتقدر عليها ولا اي</p><p>طبعا الكابتن قام قفش امي من بزازها الطريه اااف متناكه اوي ولحمك طري وانا هركبك وهكيفك قدام المعرص ابنك الخول ده</p><p>خشي يالبوه خدي دش ?وانت قوم نقي لامك اللبس اللي هنيكها بيه دخلت نقيت كلوت احمر وسنتيال ابيض وقميص ستان احمر اااف فرسه اوي الكابتن قلع وانا قاعد بمص زبره وامي داخله زي العروسه وحازم زبه وقف اوي بيرضع بزاز امي نيرة وانا تحت رجليه بمص زبره وامي هايجه اوي المتناكه وحازم خلاها تلف قلعها القميص وركن الكلوت ع جنب ااااف وطي يامتناكه فرجيني طياظك الفلاحي دي اف</p><p>امك متناكه اوي وخرمها سخن لا وكسها مبلول وشغايف كبيره ااااف قوم ياخروف امسك طياظ امك افشخهالي وقعد وراها يلحس خرمها ويرزع ع فلقتها ويمص لحم كسمي المبطرخ طري اوي امي بتزوم من المتعه وانا مبسوطه يالبوه هخليه يعشرك اوي</p><p>ااااف قام وقف وراها وحط زبره ع كسها فرشه وهي بترجع لوره عاوزه تتناك راح جابها من شعرها ورشقه مره واحده صوتت جامد راح رازعها بالقلم اخرسي يامتناكه تتناكي وتفتحي كسك زي الكلبه</p><p>ويرزع وشايف امي بتتناك قدامي اكيد ده حلم حياتي ااااف وفجاه تعالي يابن المتناكه انزل تحت مص بضاني والحس زنبور امك</p><p>ااااف المنظر من تحت يجنن كسمي الكبير مفشوووخ وزبر حازم بيحفر جواه وبضانه بتخبط اوي</p><p>ولحمها بيترعش وبيرج كله وعماله ااااه ااااي بيوجع اوي ااااه زبرك جامد اوى اااه كيفني عشان كسي عطشان اوي ااااه</p><p>شايف يا معرص زبر الراجل ف شرفي قدامك مبسوط يامعرص</p><p>ااااه تعبت من الوقفه تعال ع سرير</p><p>مسكها من شعرها ورماها ع السرير ونام فوقها امممممممح اااااااامح يابنت المتناكه شفايفك عسل ااااف ارفع رجل امك يلا ومص زبي حطه ف كس امك الطاهره امك كسها سخن اوي ميتشبعش منها</p><p>قاعد عند راسها وفاتحه رجليها وانا ماسكهم مفشوخه وكسها مفتوح شفايف سخنه هايجه</p><p>دخل زبره وقافش بزاز نيرة وبيرزع وبيبص ف عنيها كلها نيك ويلطش بالقلم ع خدودها وبزازها ااااف قعد ساعة ينيك ف امي بكل الاوضاع لغايه ما جه ينزل نزلهم ع وشها وبزازها ومسكني من شعري تعال ياديوث الحس وش امك نضفه وبزازها اااااف متعه لبنه كتير والمتناكه بتنهج تعبانه</p><p>مش قادره تلم رجلها وكسها بينبض وجسمها احمر من الضرب لحست وشها وقامت تتسند عليا اااه الزانيه لحمها تقيل مش قادر راح حازم شايلها زي العروسه ودخل الحمام تحت الدش فرحت اوي وحست انها مع راجل بجد</p><p>وخرج لبس وقالي شكرا يامعرصي</p><p>انا مبسوط منك بجد اتمني نفضل مع بعض وامك امانه معاي هكيفلك كسها الواسع ده امك عجبتني اوووي مش ممكن انيك غيرها ياهيثم سلام دلوقتي</p><p>هاه اتكيفتي يالبوتي اتمني يكون هديتي عجبتك</p><p>اوي ياواد داه بطل وزبره كيفني</p><p>مبسوطه منك عشان طلعت كده</p><p>ولا يهمك ياامي احنا لسه معملناش حاجه في نيك كتير وازبار هتدخل كسك الملبن ده</p><p>نامي عشان الشرموطه الصغيره جايه من شغل كمان ساعه</p><p>بتقول ايه ياواد مين الشرموطه</p><p>اختك هاله اخرس وملكش دعوه بيها دي هتتجوز ياعرص</p><p>ههههههه انتي مش مركزه غير ف كسك وزبر المعلم سيد ومش دريانه ببنتك عموما هكشفلك كل حاجه في وقتها يا امي ههههههه</p><p></p><p>الجزء الثالث</p><p>بعد ما حازم ناك امي وملا وشها لبن وانا اتمتعت بتعريصي عليها المتناكه</p><p>تاني يوم قلتلها يلا عشان ننزل السوق او اي مكان زحمه. ليه ياخول خير</p><p>ابدا يافرسه هنتمتع شوي</p><p>البسي كلوت فتله وقميص اقصر حاجه عندك يدوب طياظك وسنتيال يلم بزازك اللبن دي يا مكنه وسيبيلي نفسك خالص نفذي كلامي بالحرف فاهمه يالبوتي</p><p>امي لبست العبايه كانها ع اللحم طياظها هطق والكلوت راشق ف طياظها وباين اوي انه فتله من فوق طيظها منظر يوقف زبر اي دكر وبزاز كبيره بيتهزوا مع كل خطوه وطبعا لابسه الخمار ميصحش تنزل من غيره عشان الجيران ميلاحظوش حاجه وانا معاها الموضوع تمام ونزلنا روحنا المترو ااااف زحمه اوي وقفت جنبها وبراقب الرجاله لاقيت شاب بيبص وهيجان اوي بس خايف منها وقفت وراها كاني بدقرها وهي ماسكه ف الحديده وطيظها مصدره ليا ااااف طريه اوي نفسي كل دكر يحس احساسي وانا واقف بدقر لامي المتناكه الطريه اووي</p><p>غمزتله فرح وجه جنبي خلعت نفسي من وراها والواد دخل مكاني وانا جنبه بيحسس ع طياظ امي وبببعص ورشق زبره دخل ف فلق طياظها وهي عامله مش واخده بالها عشر دقايق والواد وشه احمر وهيجيب شاورتلها اتحركت لقدام والواد وقف ع جنب بينزل ع نفسه ااااف نزلنا العتبه ايه كل الناس دي طبعا مش عارف اعد كام دكر بعبص وحسس وعاكس وشتمها كثير وانا جنبها فرحان اوي</p><p>لغايه مشوفت شابين بعربيه فخمه وعمالين يبصوا علي امي وهي موطيه وطياظها مدوره ومركزين معانا خرجنا وهما ورانا بالعربيه وقفنا نشاور لعربيه عشان نروح امي كسها غرقان ومش مستحمله قالت ااااه عاوزه اروح يابن المتناكه كسي بهدل الدنيا شهوه ومش قادره كسي بياكلني كفايه نفسي اي زب ينكني دلوقتي يلا نرووح يامعرص</p><p>بقولك ايه عندي ليكي زبرين شباب رايق ونضيف بصي كده هبتجننوا ع لحمك اروح اتفق معاهم</p><p>اي ياشباب عاملين ايه</p><p>عجباكم اوي كده</p><p>هي مين دي انت بتتكلم عن مين وانت مبن اصلا</p><p>اهدي شوي انا هخدمكم</p><p>ودي مين مراتك؟ بس بصراحه جامده اوي عليك ولا امك اكيد امك بس انت عادي كده تتكلم معايا عنها</p><p>اه عادي انا معنديش مانع</p><p>ندهت عليها جت</p><p>اهلا يا مدام انا شادي</p><p>ااهلا وسهلا ياقمر انا عمر</p><p>تعالي اركبي ركبت ورا مع شادي وانا قدام مع عمر</p><p>مقولتليش بقي ايه نظامك انت واللبوه اللي معاك</p><p>ابدا ياصاحبي هتاخد الف جنيه بس ننزل ولا نكمل</p><p>احه تنزل فبن ده انا ادفع اي مبلغ انا نفسي انيك نسوان بلدي زي امك وقدام ابنها كمان انت حبييي</p><p>روحنا شقه ف الزمالك فخمه منطقه هاديه طلعنا ف الاسانسير والشباب بيدعكوا امي بعبصه تقفيش مش ممكن ااااف</p><p>دخلنا الشقة حاجه جامده وفي اكل وويسكي وكل حاجه موجوده امي ف النص وهما حضنوها بوس وتفعيص وقالولي تعالي ياخروف امك من دلوقتي لغايه منزل لبنا وناخد كيفنا من امك انتم خدامين تنفذوا اوامر وبس وهندفع الفين جنيه مش الف بس</p><p>ياباشا تؤمرني بس ممكن امي تاخد شاور وتروق</p><p>وماله ياخول خش حمي امك وجهزها لزبري وزبر سيدك يلا وراح رازعها بعبوص صباعوا دخل خرمها اااف المتناكه هايجه</p><p>دخلنا حمام روعه قلعت استحمت ولبست الكلوت والسنتيال بس</p><p>اي رايك ياخول كده كويس</p><p>انا عاوزه اتناك اوي وشكلهم عسل عاجبني اوي</p><p>انا خرجت لاقيتهم ف اوضه النوم سرير كبيىر وطربيزه فاكها وشرب</p><p>تعالي ياخول صب كاسين لاسيادك عشان نعرف نكيف امك المطيظه المتتاكه يلا</p><p>كل واحد معاه كاس و ايده</p><p>ع زبه راحوا قالولي تعللي مص وسخن زبري لامك ياكلب مص ااااه ااااف عسل اوى ازباركم جميلة</p><p>دخلت امي سابوني وهجموا عليها شادي زبره ف لحم طياظ نيرة وعمر من قدام بيرضع ويبوس وزبره راشق ف فخادها ااااه بيعصروها بينهم امي واقفه ف وسط الرجاله اح</p><p>عمر مسكها من شعرها وقلمين ع وشها وبزازها وتف علي وشها انزلي يامره ع ركبتك ومصي ازبار اسيادك امي ولا نطقت نزلت وكل واحد يحشر زبره ف زورها وشها يحمر والكحل بيسيح من عنيها منظر ابن متناكه اوووي</p><p>وانت ياخروف هات كاسين</p><p>حاضر ياسيدي اتفضلوا</p><p>اقفي يالبوه تعالى يامعرص فك السنتيال بزاز امك لبن</p><p>كل واحد جنب بز بيرضعوا وبيشرب من الكاس ااااه</p><p>تعالي ع ضهرك يالبوه وانت افتح رجل امك عاوز كسمك يتفشخ قدامنا ع طرف السرير فشختها للرجاله اااف كل ده كس يامره يالهوي ياعمر شايف الاكساس اللي تستحق النيك كس بلدي نضيف اح</p><p>شادي صب شويه ويسككي ع كسمي ونزل لحس وشفط الاتنين بيبدلوا وفجاه امي نزلت شلال لبن كسها غرق وشهم ااااف يابنت المتناكه كسك مولع اااف وقف شادي ورزع زبره ف كسمي وعمر بيرضع بزازها اااااف وزبر شادي كبير ابيض راسه كبيره اااااح كسمي مزحلق</p><p>يطلع زبه امصه ويدخله تاني راح نام ع ضهره تعالي يامتناكه اركبي زبىري امي ركبه زبر شادي كله جواها وعمر بيدخله ف خرمها ااااف المتناكه بتاخد ف كل خرم وانا بتفرج</p><p>راح قايمين تعالي مص ونضف مكان كسمك انت والمتناكه كل واحد ماسك زب بنمصلهم ااااف اممممح</p><p>خلاها تفنس زي الكلبه وانا جنبها امسك زب كل واحد امص ويرزع ف كسها القابب اوي وتلطيش وضرب ع لحمها وامي تصوت واهات ماليه الشقه كلها ااااف هات يابن المتناك العباية والخممار لبس امك هنيكها بيه زي ماشوفناها</p><p>لبستها العبايه لازقه ف كسمي وطياظها من اللبن والخمار وشها احمر هايج شعرها طالع شوي يجنن</p><p>تعال ياخروف ارفع العبايه رفعتها وعمر رزع زبره جوا طياظها وماسكها من خمارها وشادي فاتح العبايه وتحت الخمار بيرضع بزاز امي ااااف المتناكه مش قادره اااه كسي اااه نيكوني اوي كيفوني وابني المعرص فرحان اوي اااه زبرك يجنن ياعمر وانت ياشادي مجرم رضاعه بزاز ااااف اااح ااااح</p><p>وقف شادي وحط زبره ف بقها وكتمه كله جواها وببيص لوش امي بالخممار اااف وشك نججس اوي هنزل لبني جواكي يامتناكه وبيضرب خدودها بالقلم خفيف ومره وحده مسك رأسها وضغط زبره نزل لبن جوا بقها وطلعه بيشر لبن ع الخمار مسحه ف وشها امي بتف اللبن كتير عليها وعمر خلاها تقف وترفع ايدها ع الحيط وتفنس وتعرض طياظها لورا وانا رافع العبايه وبحط زبره جو خرمها وهو بيرزع وقافش بزازها وانا رافع العبايه ااااف الرزع شديد امي بتصوت من وجع طياظها والضرب ع فلقتها وعمر بيعصر بزازها ااااااه</p><p>كل دي بزاز بامتناكه طياظ امك احلي مليون مره من الكس اااه بعشق طياظك يا نيرة احلبك يابقره ااااف هنزلهم واعبي طياظ امك لبن ااااه ااااه طاااخ طااااخ</p><p>وحضنها ولم لحمها ف حضنه وزبره بيضرب مدافع لبن جو طياظ امي الكبيره ااااه خلاص تمام بامعرص</p><p>امك متعتنا بلحمها تعال</p><p>هات امك خلاها تنام وتفتح كسها حط الف جنيه ع كسها انزل يامعرص اقبض تمن كسمك الواسع</p><p>وحط الف جنيه ف فرق طياظها اااف خد الف كمان من خير طياظ امك اللي كلها لبن من الرجاله فعلا الفلوس عليها لبن من خرم نيرة بس ايه يعني اخدنا الفلوس واستحمينا ومشينا امي تعبانه نيييك ومفرهده</p><p>بس معاها الفين جنيه ف ساعتبن ده احنا هنلعب بالفلوس لعب اااااف</p><p>تعليقاتكم اكمل ولا ايه ?</p><p></p><p>الجزء الرابع</p><p>روحنا للبيت امي مفشوخه نيك ونامت لتاني يوم</p><p>فاضل اسبوع ع فرح هاله اختي عزمنا قرايبنا والعيله كلها وامي صحيت قالت تعال ياواد انت تعرف حاجه عن هاله ومخبي عليا اوعي هزعل منك بجد</p><p>بصي يامانجا اختي هاله بتتتاك ف طياظها واكيد بتتقفش وبوس يعنى شرموطه ع صغير بس هتبقي اجمل لبوه عندنا</p><p>فاضل بس اعرف مين اللي بيتمتع بلحم اختي هعرفه</p><p>كانت هاله نيمه لابسه قميص نوم والكلوت بس</p><p>اااف البت جسمها فاير تشوفها تقول متجوزه ومخلفه كمان نايمه ع جتبها وفلقه طياظها عاليه زي طياظ امي نيرة اللبوه</p><p>مسكت الفون وفتحته ببصمتها ةاتسحبت عند امي تعالي ياشرموطه شوفي بنتك هاله العروسه</p><p>فتحنا الواتس ااااف ف محادثه مع مستر فادي وشكله شيك جدا ورايق امي قالت ده اكيد مديرها ف الشغل كلمتني عنه قبل كده.. بس قلب كده تحت وهوب لاقينا اختي هاله بتقيس القمصان والكلوتات والسنتيال جديده لفادي احه بنتك هاله متجوزاه ولا اي بس ازاي دي كمان متصوره ملط وبتفرجه جسمها بعد السويت احه بنتك هاله متناكه اوي اوي</p><p>ولاقيت امي برقت اااف بص ياواد الراجل زبره عسل اوي ابيض كبير تخين ااااف ده ف المص يجنن</p><p>اهدي يالبوه خلاص بقي</p><p>ايويا رجع قبل الفرح بيومين اااف وبعدين هنعمل ايه ف اللي خانقنا</p><p>امي طبعا كسها واكلها ع فادي واختي طبعا يعتير مرات فادي اصلا مش جوزها اللي هتدخل عليها</p><p>يوم الحنه اختي لابسه فستان احمر يجنن بزازها عاليه وبشعرها هو الفستان مقفول بس جسمها حلو</p><p>امي لابسه فستان سوريه يالهوي بزاز وطياظ مقنبره وكلوت حازز اوووي ولابسه كعب عالي رافع كسم طياظها بس بجد هااانم لبن</p><p>وخالتي وبنتها واقفين مع امي وانا قاعد وراهم وسامع كلام يالهوي علي المره ايه ياض اللحم ده مش دي ام هيثم اااف مالها قلبت ع ليلي علوي كده يالهوي دي تتناك ليل ونهار وجماعي كمان</p><p>بص ياض البت هاله اسد ف الكوشه جوزها خروف شكله عره هو الخولات بيتجوزوا اجمل نسوان حظوظ خلينا مع البطل دي</p><p>انا مستمتع بكلامهم وببص لاقيت مستر فادي جه قابلته اهلا يامستر اتفضل نورتنا اتفضل انا هيثم اخو هاله اتفضل الراجل شيك جدا ورايق اوي اختي سابت كل الفرح وعنيها ع فادي يابنت المتناكه خلاص الدرجه دي مسيطر عليكي</p><p>ابويا مع صحابه غمزت لامي تعالي بصي يافرس الخيال بتاعك وصل اهو</p><p>ياشرموطه مظبطه الدنيا انتي طبعاً عشان فادي صح</p><p>اه صح وماله عاجبني اووي</p><p>تعالي مستر فادي دي امي مدام نيرة</p><p>اهلا اهلا بست الكل ايوه كده وانا اقول هاله جميله ليه طلعتي اجمل منها هههه</p><p>احم ده من زوقك يااستاذ فادي انت شيك وكلامك شيك اهلا وسهلا شرفتنا</p><p>عن اذنك هشوف المعازيم</p><p>امي واقفه وهو بيدرس لحم امي كله ولما لفت عنيه بتنهش ضهرها وفلقه طياظها العاليه واللي بتترج ف الفستان اااف وانا ببصله</p><p>اتغضل ايه رأيك</p><p>ف ايه بالظبط</p><p>الفرح وكده</p><p>جميل عقبالك ياهيثم</p><p>انا عايز اتجوز واحده زي امي كده او ممكن زي هاله</p><p>عندك حق بصراحه مامتك جميله اوى متزعلش مني</p><p>لا خد راحتك قولي رأيك فيها ايه عجبك فيها اووي</p><p>يابني بلاش خليني ساكت</p><p>بص امك جمده جسم فلاحي نضيف ويتحب امك صدرها كبير بس مشدود وده قليل تلاقيه وكمان ااا</p><p>كمل يامستر احنا هنبقي صحاب ولا انت مش عايز</p><p>لا شرف ليا طبعا بس غريبه بصراحه اتكلم عن امك قدامك وانت عادي</p><p>اه عادي براحتك كمل بقي</p><p>ماشي كمان امك طياظها تجنن حاجه غريبه كبيره طريه وملمومه ف الفستان اااف بصراحه نسوانكم اجمل نسوان ف الدنيا انا اعشق نسوانكم اوي ياهيثم</p><p>وحبيتك لانك عجبتني انك متحرر مش قافش</p><p>عموما هيكون بينا كلام كتير وياريت تنادي امك عشان اسلم عليها وعلي العروسه وامشي عندي شغل انا صاحب المصنع الي اختك هاله شغاله فيه</p><p>قلتله استني تعال خدته عند الكوشه سلم ع اختي وجوزها ونزل طبعا الشرموطه الكبيره عنيها عليه شاورتلها تطلع قدام القاعه طلعنا بره وسيبتهم ووقفت جنبهم قلتله امي اهي انت وجعت دماغي بكلامك عنها مع انها عاديه يعني اهي.. اتلم ياواد انت</p><p>معلش يامستر هيثم بيهزر</p><p>لا ده حبييي فعلا كلامي ميوصفش جمالك يامدام انتي حاجه حلوه مشوفتهاش قبل كده بجد يبخته بيكي اتمني نتقابل تاني انا همشي ومبروووك</p><p>مد ايده امي سلمت عليه ماسك ايدها بببص عنيها اااف امي هاجت وعارف انها ممكن تترمي ف حضنه ااااحم خلاص سيب ايدها هنخش عشان الناس</p><p>بقولك ايه هعزمك بكره الضهر ع قهوه عندي ف الفيلا بتاعتي مفيش حد معي وعشان اديكي هديه جواز هاله اصل هاله غاليه عندي جددا وانتي كمان شكلك هتكوني اغلي منها هههه طب سيب ايدي جسمي مش ع بعضه</p><p>مش عارف اي كسم الجرأة اللي فيه دي لاقيته مره وحده سحب امي ورا عربيته الجيب عاليه وانا واقف متنح جريت عليه لاقيت امي ف حضنها زانقها ف شنطه العربيه وبيفرك بزازها وبيقطع طياظها تقفيش وبيمص شفايفها وخدودها ااااف</p><p>بحبك اوي يا عسليه اسمك ايه ياملبن ها</p><p>امي سايحه مش بتنطق</p><p>انا قولتله امي اسمها نيرة</p><p>اااف كمان اسمك ملبن</p><p>جه جنب ودنها بعشق لحمك يانيره ياعسل</p><p>بكره تجيني مش قادر اسيبك يا ارق واجمل نيرة بحبك موووواه وقفشها بوس مشبك بياكل بقها</p><p>سابها وركب عربيته وامي هايجه اااه كسي ياواد اف ده جامد اوي عاوزه اتناك منه لازم بكره توديني اتناك</p><p>اهدي يالبوه اعدلي نفسك والسنتيال واظبطي حجابك وامسحي وشك احه ده كان هيقطع الفستان من ع طياظك هههه معذور انتي فرسه وحلم كل راجل ههه</p><p>تاني يوم خدت اللوكيشن وسيبنا اختي نايمه وابويا ف البيت قلناله هنجيب حاجات عشان الفرح وطلبات الدخله خليك انت ريح وهنيجي ع طول</p><p>امي لابسه عبايه والخمار بس تحتهم قميص ابيض طويل ومفيش كلوت اااحه ايه بامتناكه فين الكلوت</p><p>مش طايقاه كسي سخن ياواد انزل بقي وديني للي هيعشرني ويطفي نار كسي</p><p>وصلنا افيلا وفتحلنا دخلنا كان لابس شورت وكات دخلنا ع طول وكانت مفاجاه غير متوقعه احه مش ممكن طب ازاي وامتي ?????</p><p>تعليقاتكم اكمل لسه التقيل جاي ضرب نار واكساس لبن</p><p></p><p>الخاااامس</p><p>دخلنا وفادي زبه واقف من هيجانه ومن بعد باب الفيلا لغايه جوه ماشي يبعبص امي ويدعك طياظها ويخبط عليها وطبعا المتناكه مبسوطه وانا معرص دخلنا قالي تعاا الدور اللي فوق اطلعي يانيره قدامي وانت ورا اتفرج ياخروف ارفع قرونك</p><p>امي طالعه السلم لحم طيظها بيرج والراجل هاريها بعبصه وتحسيس طلعنا دخلنا الاوضه حاجه فخمه سرير كبير ترابيزه كلها عصاير وشرب طبعا</p><p>وفي متناكه نايمه ع بطنها لابسه كلوت اسود فتله وسنتال اسود برضه جسمها لبن اببض منور السرير</p><p>امي.. ودي مين+؟ لو مش فاضي نجيلك بعدين باي</p><p>خخخخ رايحه فين يافرسه</p><p>وقف وراها وقفش بزازها من تحت الخمار اااف لحمك طري يانيره بحبك اوووي بعشقك زبه بيحفر ف العبايه بيتخانق عاوز لحم طياظ نيرة امي ااااف دي مفاجاه ليكم ايه رأيك</p><p>وقال قومي يالبوتي تعالي هو قافش امي ع زبره وانا واقف وببص لاقيت البت اللي ف سرير قامت اححه</p><p>وفاء؟؟؟ بنت خالتى سهير</p><p>ازاي وامتي المفاجاه وفاء بجحه اوي قامت ايه رأيك يادكري ف الوليه عجبتك</p><p>اوي تجنن يافوفا زوقك عالي يامتناكه نيرة تجنن</p><p>وانت ياهيثم مبسوط ياض وامك بتتناك قدامك صح</p><p>طب ازاي فهموني ممكن</p><p>وفاء. انا اللي شغلت اختك هاله عند مستر فادي وعجبته قالي عاوز انيكها لبسها شرموط وجسمها لبن المهم شغلتها وف ليله كانت عندي بنضف الشقه دخلت تستحمي صورتها ملط ولما طلعت هجمت عليها بوس وتفعيص البت رافضه بس جواها متناكه سكتت وساحت لحست كسها وبزازها تاهت مني صورتها وهي ف السرير واديتها لفادي ولما اتفقنا ع معاد اخدتها وجينا هنا نفس السرير بحجه ان ام فادي مريضه جدا ولازم نزورها ولما دخلنا فادي ف للسرير ملط وزبره واقف اختك اتخضت وضربتني قلم وجت تمشي قفلت الباب وقال فادي تعالي يامتناكه هنا والا هنشر صورك واضح كسمك تعالي</p><p>صور ايه ياحيوان اخرس؟</p><p>شغل الفيديو وهاله اتصدمت وعيطت ابوس رجلك بلاش انا مخطوبه حرام عليك وانتي ليه تعملي كده فيا ياوسخه</p><p>قام فادي وقف قدامها زبره كبير واختك كسها سخن وبدت تبص ع زبره وهوب قفشها بوس وتفعيص وقلعها ملط وناكها ف طياظها وقالها من دلوقتي تحت امري انيكك ف اي وقت والفيديو والصور اماان متخفيش وبس كده</p><p>انا وامي مصدومين من شرمطه وفاء وازاي باعت اختي للراجل</p><p>وع فكره هاله هي اللي جابتك هنا بامر من فادي اصل فادي كان بينكني وهاله معايا اختك ممحونه وفادي حاطط زبره ف خرمها وانا برضع بزها لاقيتها بتقول ااااف ااااع كمان طيظي سخنه اااح زبك يجنن ارضعي يالبوه اااه نفسي زبك يدخل كسمي بدل زب المعلم سيد</p><p>ومن وقتها عرفنا انك بتتناكي وجبناكي هنا يلا</p><p>امي.. وماله يامتناكه خلي اللعب ع المكشوف تعالي امي مسكت بزاز وفاء ترضعهم وفاء حضنت امي وبتغتصبها اااف جسمك حلو اوي ياخالتي اااف ااه</p><p>فادي واقف وقالي تعللي مص زبي يابن المتناكه مص واتفرج ع حريمكم الشراميط بناتكم هايجه كساسهم بتاكلهم وانتم خرفان مص وانتي قلعيها العبايه وشاف لحم امي بقميص ابيض اااف فرسه قام قفش امي وباسها بوسه مشبك بياكل شفايفها وايده قافش فلقاتها هيقطعها ووفاء بتلعب ف زبره وبتدعكه المهم خلعها القميص وخلاها ملط اااح امي وبنت خالتي ملط ف حضن دكر مسسسحي ااف حلم حياتي اه متعه زبره صاروخ امي واقفه راح جه وراها نزل ع ركبته ووفاء من قدامها نزلت قدام كسمي قالي تعال ياديوث اقف جنب امك ارفع رجلها شويه وافتحها عشان طياظها وكسها يبانو كويس امك لحمها كتير كسها مبطرخ بس مدفون ف لحم فخادها اااف كل طيظ مش ممكن كبيره وبيضه ااااويوبيرزع بالقلم طيظ امك تجنن ياديوث ااااام وخرمها سخن اوي اااف وفاء.. ايه الكس ده مش ممكن اااف كبير اوي طري كله لحم وشهوه اااف اممممممح امممممممح بتشفط كس خالتها وزنبورها ااااف كسك يجنن ياخالتي اااف امك كسها يجنن يا خروف العيله يامعرص ااه تعالي يافادي سيب طياظ الوليه وبص ع كسها المبطرخ القابب اوي</p><p>بدلو مع بعض وفادي بياكل كسمي ااااف كسك يجنن يا نيرة احلي كس بلدي اااف وقف نزلها جنب وفاء بيتسابقوا ع مص زبر فادي ااف منظر ياجدعان يجنن وانا قروني للسقف وفاء ندهت تعال ياخروف الحس طياظي وطياظ امك للراجل اااف هما بيمصوا وانا وراهم بلحس اووةي وفاء ضربتني بالقلم يامعرص الحس خرمي كويس جرا اي ياخروف هضربك بالشبشب اسمع الكلام وفادي بيضحك لسمع كلامها يابن المتناكه يلا يالبوه ع السرير امي ع ضهرها اااف لحم مالي السرير وكس بيلمع من اللحس وفاء انا اللي هتشرف اني احط زبك ف كس خالتي نيرة اه اححح</p><p>الراجل بيرزع ف كسمي وزبره بيعمل صوت من الرزع وشهوت ولبن امي وفاء مفنسه بترضع بز امي</p><p>وانا وراها بلحس طيظها ااف الرزع شديد امي بتصوت تحت فادي وف نفس الوقت بتحضنه وبتلف رجلها عليه اااح</p><p>وفاء.. شوف المره المتناكه بتصوت وانا خايفه عليها اتارها بتحضنه يالهوي امك طلعت اجدع شرموطه ياخول ومسكتني من شعري حطت وشي ع اول كسمي الحس ونضف مكان زبر فحل امك ياخروووف</p><p>ااااف اااح ولاقيتها بتبعبصني ااف متعه اوي</p><p>فادي طلع زبره من كسمي كله لبن مزحلق وراح خلاني امسك زبه وادخله ف خرم وفاء اااااه براحه اااه خرمي اااي نيك طيظي اااه احنا شراميط تحت زبك اااي ارزع فيا مرمط كسمي اااه ااف شايف ياديوث الراجل بينيك امك وبنت خالتك ازاي اااه ااااح</p><p>وانا بلحس ونضفت كسمي وفاء بترضع بز امي وفادي ببرزع جوه خرمها راح خلا امي تفنس اااغ كل دي طيظ وكسها قابب باظظ جابني ادخل زبره جو كسمي ومسك شعرها وبيرزع بغشم وفاء جرا ايه يافادي اهدي شوي الوليه هتتفرتك اول مره ترزع كده</p><p>وهي دي اي طيظ ياوفاء. المتناكه لحم طيظها بيرج بيجنني كسها شافط زبي ضهرها عريض اااف اااااح خدي يانيره خدي يامتناكه وبيرزع ويشد شعرها امي اتبهدلت بس مبسوطه وفاء فنست جنبها طلع زبره رزعه ف وفاء طيظها جميله اوي طري بيضه وحاطط صوابعه جو كسمي</p><p>راكب حريم بيتي قدامي احلي متعه بجد الفحل المسسحي بيكيف حريمنا ف الاسواق والمواصلات وكل مكان ااااف ارزع اوي بعد ساعه من النيك جاب امي ووفاء قدامه وغرق وشهم لبن ااف كل ده لبن</p><p>تعالي ياخروف نضف زبري مصيته نضفته اوي</p><p>روح نضف شراميطك يلا</p><p>انا بلحس وش امي وفاء بتلحس معاي متعه ونام ع السرير امي ع يمينه وبنت خالتي ع شماله ملط لحمي وشرفي ف حضنه وكلهم مبسوطين وانا طبعا فرحان</p><p>اخدت امي وبنت خالتي ومشينا مش مصدقين</p><p>امي. مبسوطه ياوفاء</p><p>اوي ياخالتي بصراحه كان نفسي من زمان ف كده انتي جسمك يكيف الحريم قبل الرجاله انتي ملبن اوي</p><p>متزعليش منى احنا في شغل كتير مع بعض</p><p>وانت ياهيثم مبسوط</p><p>اوي بصراحه متعه اعرص عليكم ونفسي اعرص ع كل النسوان ف العيله</p><p>ههههه شاطر ياخروف</p><p>روحنا البيت اختي دخلتها بكره ولما دخلنا امي استحمت ولبست خرجت ف الصاله هاله جت ازيك يا نانا عامله ايه مبسوطه</p><p>هههه طبعا ياعروسه طبعا</p><p>عارفه انك هتتمتعي مع فادي انتي محرومه وشهوتك عاليه سيبي نفسك وعيشي حياتك واجمل مافي الحكايه اخويا المعرص بيجيبلنا الرجاله وبنتمتع كلنا بكره هتناك ف كسي اااف عاوزه اجربه بس كان نفسى فادي هو اللي يفتحني عموما سهله</p><p>تاني يوم ف القاعه الفرح مولع نسوان محجبات شراميط واسخن من الرقاصات ولاقيت فادي معاه اتنين تحسهم بودي جارد اااف شاورلي روحت قالي الليله دخلت اختك وامك دخلتها معاي انا والرجاله ده جورج وده مينا</p><p>امك عجباهم ومن الاخر تلزمنا الليله شوف هتعمل ايه وهاتها ع الفيلا ايه ده نسوانكم بنت متناكه اوي لحمكم فاجر ايه الفساتين دي قمصان نوم يامعرص</p><p>ااف عموما نيرة هتتمتع الليله</p><p>يلا سلام ياخروف هههه</p><p>اختي دخلت وابوي قال هروح انا بقي يلا يجماعه</p><p>امي. لا طبعاً روح انت وانا وهيثم هنيجي وراك لو عاوز تنام نام واطمن يلا سلام.</p><p>يلا ياموزه الرجاله ع نار</p><p>تلاته هيعشروكي وبصراحه لحمك ف الفستان يستاهل خمسه ههههه يلا ياامي</p><p>تعليقاتكم شجعوني اكمل تعريص ونتمتع كلنا</p><p></p><p>الجزء السادس</p><p>وصلنا الفيلا نزلت من التاكسي امي الفستان هيطق من لحمها وطيظها مقمبره لورا احلي متناكه ا</p><p>فادي فتح دخلت لاقيت جورج ومينا قالعين بالبوكسر وجسم رياضي اااف هي دي الرجاله احح</p><p>امي شافتهم عنيها لمعت المتناكه عجبها الرجاله اوي</p><p>هجموا ع امي واحد من ورا والتاني قدام فعصوا لحمها وطيظها وكسها وبيفرك بزها جامد المتناكه ال**** وقع وشعرها ع كتف الراجل اااف فعصوها بينهم راح جورج شالها احه دي جسمها ملان وتقيله بس ده راجل مش خول زينا يبختك بزبره يانيره</p><p>حطها ع السرير وجهم التلاته قدام امي جورج اتكلم بصي يا متناكه وانت ياديوث انتم ملكنا النهارده هنعمل كل حاجه واي حاجه وانتم خدامين لينا مسمعش صوتكم غير حاضر ونعم انا نفسي من زمان انيك مره محترمه قدام الناس وبتلبس خمار وابنها كمان معاها دي حلم</p><p>وراح فاتح الدرج خدي يالبوتي ظرف ملان فلوس امي فرحت أوي وانا كمان بص ياسيدي انا وامي تحت امرك وكسها ملكك</p><p>اقلعي ملط والبسي حجابك بس وتعالي ع ايدك ورجلك زي الكلبه وانت ياخروف اسحب امك هاتها للي هيعشر كسها ويمتعها يلا</p><p>التلاته واقفين وامي قلعت ملط وبالحجااب بس منظر ابن متناكه اوي يجنن وسحبتها للرجاله وقعدت جنبها انا وامي نمص ازبارهم اااااح يحشر زبره ف بقها هتتخنق ويطلعوا يضرب وشها بزبه الكبير ااف وخلاص ازبارهم وقفت ولعت ومبلوله جه مينا ورا امي اقفي يافاجره</p><p>تعال ياخروف وطي وانتي واقفه والاتنبن قدامها ماسكينها من الطرحه وبتمص ازبارهم وبيقفشوها منظر حلو جدا يكبر قروني</p><p>امي موطيه وبزازها مدلدله</p><p>وقفت جمبها مسكني من شعري حط زبه ف بقي هفطس ااااه وبيلعب بصوابعه ف كسمي نيرة</p><p>مص يابن المتناكه مص عشان ازحلقه ف شرف امك النجسسه مص امك كسها سخن ياخروف اااف</p><p>شال زبه.. افتح شرف المتناكه امك وامسك زبر سيدك وسيد اهلك حطه ف كس امك الست الشريفه يلا ياض... حاضر ياسيدي شرف ليا انك تنيك وتعشر امي ده كسمي نيرة هيتمتع بزبك الكبير وكل حريمي تحت زبك انت وصحابك</p><p>يابن الفاجره كلامك حلو</p><p>ااه دخلت زبره ف كسمي دخل كله وماسك وسطها بينيكها وامي مش قادره تتكلم من زبر ف بقها ااااه</p><p>جورج.. ايه يا مينا المتناكه للكل مش وحدك انت قفشت كسها مش هتحلها</p><p>هههههه اه ياصاحبي الوليه كسها مبطرخ كله لحم اااف الجماعه دول ياجورج حريمهم بنت متناكه اجمل اكساس وهايجين ع طول</p><p>خد ياعم اهي رزعها قلم ع طيظها وامي بتتشرمط ااح براحه يا راجل ده لحم مكلف ههههههي اااف</p><p>جورج نام ع ضهره امي ركبت ع زبره وانا مسكت زبه دخلته ف كسمي وفادي من وراها مسكت زبره ركبته ف طياظ امي الكببره ااااف المتناكه ف النص والرجاله بيدقروها منظر الزبرين ف كس وطيظ امي ولحمها بيرج ومينا واقف قدامها وانا بمص زبره ااااه زبك يجنن طعمه حلو اوي اااخ اااه</p><p>طعمه مكان كسمك يامتناك</p><p>كسمك هايج ياخروف بص وهز قرونك وشرفك بيتاخد ع ازبار الرجاله يامعرص</p><p>امي بتتناك وجورج بيرضع بزازها وفادي بيرزع طياظها. فادي شال زبه جه مينا ورا حط زبه ف طيظها وبيرزع وانا بمص زبر فادي بنضفه واهيجه اااح زبك يجنن يافادي اا. مص يامعرص مكان طياظ امك انتم المفروض نسوانكم يتناكوا ف الشارع ع طياظهم الكبيره الشراميط</p><p>شالو ازبارهم وخلوا امي تمصلهم ومينا بياكل كسها اااف كل ده كس ده يتاكل اااف هنيك كسمك للصبح وخلاها ع ضهرها ورفع رجلها ع كتفه ورزع زبره جو كسمي بيدعكها تحته وامي تصوت من الرزع ااااف خدي يالبوتي خدي يامتناكه هعشرك يازانييه</p><p>وفتح رجليها نزل يرضع بزازها ويبوسها وكتم بقها ببوسه مشبك ورزع جامد اوي ااااااف مبسوط بيها</p><p>فادي.. براحه ياض الوليه كسها هيتشرم ههههه امك هتتفشخ ياخول الرجاله هيعشروها خههههه</p><p>قام من عليها امي جسمها احمر اوي من النيك كسها مبلول بينزل شهوه جه جورج فنسي زي الكلبه وقف وراها تعال يابن المتناكه مص زبي وحطه ف خرم امك ام طياظ اف</p><p>مصيت وركبته ف خرمها وجابها من الطرحه ركبها زي الحصان وبيرزع بغشم امي بتترج تحت زبه وبتصوت ااااه ااااي مش قادره طيظي اي براحه عليا يامفتري اااي معندناش رجاله يعملو كده براحه عليا ااه ياواد كلم الرجاله براحه ع امك ياخول هيموتوني بزبارهم اااااح</p><p>ارزع يادكر ولا يهمك امي فرسه طياظها تتحمل ولحمها كتير عشروها اف</p><p>وفادي جه مكان جورج ركب زبره ف كسمي نيرة ويرزع ومينا زبه ف بقها وجورج قاعد بيقفش بزها جامد المتناكه زي البقره</p><p>حوالي اكتر من ساعة واوضاع كتير عشروها ومرمطوها وجت اجمل لحظه بينتظرها الديوث انا والخولات بنحب لحظه نطر اللبن ع شرفنا الرخيص</p><p>جه جورج وقفها وخلاها توطي وانا ساندها من قدام وركب زبه ف طيظها وبيرزع بغشم امي بتترج كلها اااه شايف ياخول امك بتتعشر زي البقره من رجاله بجد مش ابوك الخول ااااف طيظي اي اي اح نيكني انا خدامه زبرك يا دكري ااااي</p><p>جورج... خدي يازانييه ف طياظك عشان تهزيها ف العبايه وتتعبينا ف الشارع خدي اااف ااااه اااااع ولاقيته بيشخر وحضن امي كان بضانه هتخش جو خرمها امي صوتت من الضم تاااااااااااح هنزل يامتناكه هنزل لبني خدي اااااه اااف وهدي شوي شال زبه خرم امي نافوره لبن نزل ع كسها المربرب اااف مسح زبه ف وشي ومصيته نضفته وجه مينا تعالي يامتناكه ع جنبك وهو وراها زبره ف كسها ورافع رجلها اااف امي ع جنبها والراجل وراها زبه غاطس غ شرفها وايده بيقفشها ويحسس ع بطنها ولحمها اااه شويه ولاقيته بيرزع اوي ااااه وبيضربها بالاقلام اااه هنزل ياشرموطه خدي يامتناكه اااه كسك يجنن خدي ااااف</p><p>كسمي بيطلع لبن كتير الوليه مش قادر ه خلاص كسها وطيظها كلهم لبن جه فادي تعالي يامتناكه مصي انتي والخروف نزلي واحلبي زبري جو بقك يلا</p><p>امي بترضع زبه وانا جنبها بنمصله وهو مبسوط متناكه وابنها بيمصوا زبره</p><p>وهينزل كتم زبره جو بقها ومسكها من طرحتها زنق راسها ف الحيطه خدي يانيره خدي ياعشيقتي بص وملي عنيك وامك الزانييه بترضع لبني يامعرص ااااه اااه نزل لبنه جو بقها امي وشها جاب الوان ولما شال زبه اللبن غرق وشها نزل ع بزازها اااف امي اتناكت وكسها فيه لبن راجل غريب</p><p>طياظها اللي بتهيج الشارع ملانه لبن ووشها غرقان بجد الرجاله عملوا حفله تليق بكس وجمال وحلاوه نيرة المتناكه امي الفرسه</p><p>نص ساعة يادوب قدرت تقوم حميتها وغسلت جسمها وروقتها ولبستها اللبس ماعدا الكلوت اخده جورج هديه وخرجنا لاقينا عربيه تبع فادي وصلتنا الببيت كان الصبح</p><p>ابويا نايم وامي دخلت قلعت بالقميص واترمت ع السرير مقامتش الا العصر</p><p>ابويا. ياض ياهيثم امك مالها مش دريانه باي حاجه ولا بتتحرك في ايه</p><p>ابدا يابابا دي تعبانه من الفرح وهي مكنتش بتنام</p><p>معلش سيبها تنام وانا هحضر فطار لينا ماشى</p><p>طبعا خلاص كده اختي اتفتحت وبقت تمام</p><p>هتشيل الحمل عن كسمي شوي وطبعا ف احداث جديده لسه وف شراميط هتظهر</p><p>تعليقك وارزع لايك ف طياظ امي هههههههه</p><p></p><p>الجزء السابع</p><p></p><p></p><p>فادي رن عليا عامل اية واخبار المتناكه امك عشيقتي احنا تقلنا عليها بس امك جامده وتتحمل</p><p>ولا يهمك المهم متعه الزبون طالما بتدفع تحت امرك وكسها ملكك وبرحتك</p><p>طب المهم عاوز انيك اختك هاله العروسه بقالها اسبوع وهتجنن علي كسها عارف كنت بلحس واشفط كس اختك هاله ونفسي افتحها واخد شرفها ع زبي بس مرضتش اكون سبب لزعلها وصبرت عليها من سنه بنيك ف طياظ اختك وارضع بزازها لغايه مبقت فرس طياظ مشدوده كبيره وبزاز ملبن طري يلا وريني شطارتك وشغل قرونك وهاتلي اختك انيكها</p><p>بقولك ايه هو جوزها مش خول زيك كده ولامحترم</p><p>اصلي همووت وانيك شرموطه من حريمكم قدام جوزها كل اللي بنيكهم مطلقه او ارمله او بتغفل جوزها وهو ميعرفش</p><p>واللي يخليك تنيكها ع سريرها وف وجود جوزها وتكسر عينه تعمل معاه ايه</p><p>يالهوي بص من الاخر عشر تلاف جنيه وهدفعلك قبل النيك هاه وريني شطارتك</p><p>رنيت علي هاله بقولك ايه مش كفايه ع الخول جوزك بقي فادي هيتجنن عليكي</p><p>هههه وانت عاوز ايه ياخول من اختك العروسه</p><p>عاوزك تتناكي من فادي ف سريرك وقدام جوزك عمرو</p><p>خخخخخ جري ايه يامعرص هو انت فاكر كل الناس زيك بقرون احيه</p><p>يابنت المتناكه افهمي انا هخطط وتنفذي بالحرف الواحد. وهديكي الفين جنيه هاه... بجد. بس هاخد الفلوس بكره احسن عمرو مديون لطوب الارض ونا عاوزه فلوس اشتري طلبات</p><p>تاني يوم جت عندنا قعدنا نتفق هنعمل ايه</p><p>بصي ياهاله هتنفذي كلامي انتي وامي عشان الموضوع يتم وهديكي الفين جنيه داوقتي والف بعد النيك وانتي يانيره هتخدي زيها</p><p>امي قالت انت اتجننت ازاي فادي هينيك اختك قدام جوزها ده قفل ومش ممكن.... اصبري واسمعي</p><p>هاله من النهارده لغايه الخميس متخليش جوزك ينيكك قوليله عندي ظروف</p><p>وترقصي وتلبسي احلي قمصان وتقلعي ملط كمان عاوز جوزك يهيج ع الاخر</p><p>وانتي يانيره هتروحي يوم الخميس عند هاله وهي هتيجي هنا كانك كنتي ف مشوار ورايحه تزوريهم ولما تدخلي عاوز شرموطه من الاخر تخلي عمرو يغتصبك وع تلفون مع بعض وانا وهاله وفادي هنستني تلفونك ماشي كده يوم الخميس الصبح هاله رنت عليا الو عمرو ع اخره ده كان هبنيكني امبارح غصب فلت منه بالعافيه</p><p>جت عندنا العصر وامي راحت عندها بترن الجرس</p><p>عمرو اتفضلي ياحماتي اهلا</p><p>هي هاله مش هنا ولا ايه</p><p>لا دي راحت عندكم</p><p>يوه يقطعني طب امشي انا</p><p>لا ميصحش اتفضلي اشربي عصير وارتاحي من الحر</p><p>كان بالشورت وكات</p><p>دخل وجه بعصير امي قلعت الخمار ورابطه الطرحة لورا يعني رقبتها وصدرها منورين قدامه الواد تنح شوي ااااتفضلي</p><p>خدي راحتك ياحماتي اهلا</p><p>شربت العصير والواد بيبص من تحت لتحت هيتجنن قامت قالت تعالي معاي عاوزه ارتب المطبخ عشان هاله مش قادره ساعدني وقلعت العبايه السوده اااف لابسه جلابيه بيضا شفافه الكلوت والسنتيال احمر كانها ملط والواد عرق خالص تعالي ارفع معايا الكرتونه وهو بيعدي تروح مصدره طيظها والواد حك فيها وبدا يتجرا عليها وخلاص مش قادر امي قالت هرن اطمن ع هاله الوو ايه يابت جوزك خلاث ع تكه جهزي نفسك تعالوا كمان ربع ساعه هديكي رنه هيكون معايا ف السرير</p><p>امي رجعت المطبخ وهي بتوطي ااااي رجلي الحقني راح مسندها ولحمها ع كتفه والواد خلاص دخلوا ع السرير قعدت وقالت شوف كده ف جرح ولا حاجه ورفعت الجلابيه لفوق ركبها المتناكه رجلها مدملكه بيضا اوي يجنن</p><p>مسك رجلها بيدعكها طلع لغايه وركها وهي نامت ع ضهرها راح راكب فوقها ااااه مش قادر يانيره ارجوكي انيكك مره واحده بس ابوسك مممممممواه وخلاص سخنوا امي اصبر بس رنت عليا الو ياهيثم اختك عندك ولا نزلت</p><p>لا ياماما هاله نامت شكلها تعبانه هتتاخري عندك ولا</p><p>جايه اهو خلاص كله تمام</p><p>ف ثواني فادي بالعربيه وانا واختي معاه طلعنا ع الشقه كنا متفقين هدخل عليهم واتصدم وخدت مسدس صوت من فادي اهدد بيه عمرو ودخلت رزعت الباب برجلي لاقيته بينيك امي الواد اتفزع وقام جري سبته بالمسدس اقف يابن المتناكه مكانك ولا حركه هقتلكم ولنتقم لشرفي يا ولاد الوسخه</p><p>ارجوك ياهيثم بلاش تمووتني ارجوك مستعد اعمل اي حاجه تحتوامرك اسف وحقك عليا اسف وبيعيط قربت منه ورحت ضربه بالرجل وقع في الارض وامي بتلطم وكانها شريفه هههه هقتلكم هقتلك</p><p>اخر مره عشان خاطري سامحني انا غلطان</p><p>امسك ياخول امضي من غير متقرا لو فكرت هقتلك يلا الواد مرعوب ومضي ع الاوراق قلتله شاطر ياخول</p><p>انت مضيت ع الشقه وشيكات تحبسك مدي الحياه وكمان اعتراف بانك هتنتحر لانك مش قادر تسدد ديونك ايه رأيك</p><p>الواد منهار وبيعيط ارجوك كفايه دمرتني انا كده همووت بلاش الحبس</p><p>هو في حل واحد ينقذك وهتاخد الاوراق وكاني مشفتكش بتنيك امي</p><p>ابوس رجلك قول انا مستعد اعمل اي حاجه</p><p>مراتك هاله هتتناك قدامك هنا من مستر فادي وانت موجود وهي مره وخلاص وهتاخد الاوراق وتعيش طبيعي ولا اقتلك وبعد كده الشقه والمعاش كل حاجه هتبقي لاختي وبرضه هتتناك هنا ع سريرك</p><p>موافق بس بلاش فضايح</p><p>امي قامت وقفت جنبي وبتضحك ههه شاطر ياواد ده انت الشيطان يقولك يامعلم هههههههه يلا بقي هاله دخلت وفادي معاها وعمرو ملط بيعيط وبيبص</p><p>قالتله اعمل ايه انت اللي ورطتنا ولازم ادفع تمن عمايلك يا جوزي</p><p>فادي واقف ورا هاله بيحضن اااااف مراتك ملبن طري اااخ طياظ مراتك جميله ياعمرو بصراحه تتاكل اكل وانا الليله هعشر مراتك واعبي كسها وشرفها بلبني قدامك ولا تفتح بقك</p><p>انا مصوب المسدس علي عمرو وهاله ف حضن فادي قلعها العبايه لابسه قميص نوم اسود قصير يجنن اااف قلعها ملط ومسكها من شعرها قعدها قدام جوزها</p><p>بص كده ع مراتك هاله وشوف بنفسك اهي بتمص زبري يامعرص ياخول اهي</p><p>هاله بتمص وبتبلع زبر فادي وبتبص لجوزها</p><p>اممممممح ااااف زبره طعم اوي ياجوزي تدوق ولا اقولك ده بتاعي انا ااااامح</p><p>اااف مراتك شرموطه اوي زبي يابنت المتناكه براحه اه بيطلعه ويضربها ع وشها جامد اهو بيلطشها شايف مراتك مبسوطه يامعرص</p><p>عمرو كده برضو ياهاله وانتم مكنتتش متوقع كده انتم مظبطينها مع بعض</p><p>اه ياكسمك انا اللي مخطط وراسم كل حاجه امال فادي هينيك اختي فين هو في متعه اكتر من انه ينيك مراتك ع سريرك اتفرج واتمتع صدقني كله بيعدي ولا اموتك دلوقتي وبرضه هينيكها ويعشرها عادي</p><p>امي.. خلاص ياهيثم هو هيقعد ساكت ولو فتح بقه ومنفذش طلباتك موته وخلاص كلب وراح عادي من بكره هجوز بنتي ع عفشك وهنتمتع برضه ههه</p><p>فادي نيم هاله قدام جوزها وخلا كسها قدام وشه بص كده شايف حلاوه وجمال كس مراتك اااف شفايف تجنن هدخل صباعي اااف ااااه براحه ع كسي يادكري</p><p>ونزل لحس وبياكل كس اختي اااام ااااااح ااااامح</p><p>كسك يجنن طعمه حلو اوي</p><p>هاه مستعد ياعمرو تشوف زبري بيشق شرفك وبينيك مراتك بص كده يابن المتناكه متبصش هناك تعالي هنا وشخط فيه روحت شديت الاجزاء امي صوتت براحه لا لا خلاص هيسمع كلامكم بلاش تموته</p><p>الواد خاف وحس اني مش هتردد اموته ف اي وقت</p><p>فادي رشق زبره ف كس هاله ومسك جوزها من شعره بص يابن المتناكه بص ع شرفك الرخيص اهو خد اهو ااااه كس مراتك ضيق ياخول اااف يجنن</p><p>اااي الحقني ياعمرو كسي ولعه بيوجعني الراجل زبره كبير عليا اااااي الحق مراتك بتتمرمط اااي اااااح</p><p>ههههه ده خول يامتناكه اخره يتفرج عليكي ااااف</p><p>امي كسها سخن اوي وجت جنب هاله بترضع بزها</p><p>شايف يامتناك نسوانكم كلهم متناكين خدامين</p><p>طلع زبه وضربه ع كس هاله وضرب وش جوزها بيه شم ياكلب ريحه كس مراتك النجسه هعشرهالك</p><p>فضل نص ساعة ينيك ويشقلب اختي وجه نيم جوزها ع بطنه وهاله ع بطنها عليه وفادي نام عليهم زبره ف كسها وبيشد شعرها اااف منظر روووعه جوزها تحت وهي فوقه لحمها فوقيه والفحل بيدك ف كسها بيرزع فيها وبيوطي عليها مبسوطه يالبوه اهو بنيكك فوق جوزك عشان تعرفي مفيش راجل هنا غيري انا وبس</p><p>طبعا يادكري انت وبس</p><p>اي رايك يامعرص حاسس بلحم مراتك وهي بتتوجع فوقيك من رزع زبري ف كسها وانت مش قادر تعمل حاجه ههههههه مراتك لبوه اااف اااااف وقفشها جامد هي بتصوت من كسها لسه مش شايل زبره وجوزها تحت بيزوم من الرزع فوقيه وهو بيرزع قافش ف بزاز امي رضاعه ولما جه ينزل حضن هاله وجوزها ونزل بغشم اوي دفن زبه كله كله جوه كسها وفضي لبنه كله شال زبره كس هاله بينزل لبن ع طيظ جوزها وامي بتمص زبر فادي اااح ااامح احه انا متنكتش اعمل ايه</p><p>بكره يانانا اوعدك اتتي وبنتك همتعكم يلا سلام</p><p>لبس ومشي واحنا لبسنا</p><p>وسييت هاله وعمرو ع السرير ملط قلتله الاوراق معاي لو فكرت انك تأذي اختي هدفنك انت واهلك</p><p>ع فكره امك برضه اول واحده ممكن ابدا بيها خليك عاقل واتمتع ولو مش عجبك الوضع تسكت ومتتكلمش سلام يا جوز اختي هههههههههههههه</p><p></p><p></p><p>الجزء الثامن</p><p>روحنا البيت مبسوطين اختي اتناكت واخدنا فلوس</p><p>بقولك ايه يانانا</p><p>نعم ياخول قول</p><p>متيجي نروح اسكندريه يومين نروق ونشوف زبون جديد ولا ايه رأيك</p><p>وماله انا معاك بس براحه عليا شويه كسمك بيتعب ههههه... ده كسك يتعب اي دكر يا ماما ياقلبي انتي ❤ممممواه بحبك وانتي شرموطه بتجنني يلا بس بقولك ايه ايه رايك هلبسك عبايات بس هتغيري الخمار بنقااب هيبقي فااااجر علي لحمك واصلا الرجاله بتريل ع اي متناكه منققبه اسمعي الكلام هنزل بكره اشتريلك عبايه ولوازم الشغل ونسافر واحجزلك سوبر جيت اوكي اشتريت النقققاب والعبايه امي لبستهم زبي وقف عليها اااف حته فرسه تحسها سعوديه بس لحم مصري متناك ااي ده يخربيت كسمك تجنني ده انا هعمل فلوس من كسك تخليني مرتاح طول عمري</p><p>نزلنا تاني يوم وقفنا جنب الاتوبيس بنقي زبون عشان ينيك امي ويدفعلي المهم لاقيت واحد حوالي 30سنه بس جنتل اوي شكله امور ومعاه فلوس وشياكه اوي اتسحبت جنبه احم ازيك معلش انا اسف بس قولت ادردش معاك شكلك مخنوق ليه كده عموما انا هيثم وانت</p><p>انا زيزو اسكندراني ومضايق لان عربيتي عطلت هنا وسيبتها لصاحبي هيصلحها ويحصلني انا لازم اسافر عشان شغلي وفلوسي</p><p>عموما خير متتضايقش ده حتي احنا هنكون ضيوف عندكم ولا تزعل مننا</p><p>لا ابدا يانجم مرحب بيك وبصحابك امال هما فين</p><p>انا مش شايف غير عائلات وفي مدام لوحدها بس ايه الجمال ده شايف ولا انت ملكش ف النسوان ههههه</p><p>يعني انت ليك فيهم</p><p>احووه ده انا لازم انيك كل يوم بفلوسي اي لبوه تقولي حاضر واهم حاجه مزاجي.</p><p>طب بص انا مش هخبي عليك دي بقي امي</p><p>ايه بجد انت هتهزر</p><p>اه بجد. امي وهي مخنوقه وتعبانه من الوحده اصل بابا مسافر وسايبها وحدها</p><p>معلش يعني كسم ابوك ده</p><p>حد يسيب الفرسه دي</p><p>معلش لساني طويل وصحابي عارفين كده ?خد راحتك اصل انا كمان مخنوق واقع ف ورطه ومحناج خمس تلاف جنيه ضروري ومش عارف اعمل ايه قولت انزل اسكندريه يوم افكر واشوف حل</p><p>اااه ولا يهمك ياهيثم ممكن استضيفك انت والفرسه قصدي امك هاه متفكرش</p><p>انا عندي شقتي ع البحر دي للمزاج هسيبك فيها مع امك ولما نوصل نتكلم ف الفلوس متقلقش من حاجه</p><p>روحت لامي اوو خلاص الواد عينه منك اتقلي عليه خالص وبراحتك تعالي سلمنا عليه اهلا يا زيزو</p><p>هيثم بيشكر فيك هو انتم لحقتم تتعرفوا</p><p>اه طبعا وصحاب كمان</p><p>جينا ركبنا الاتوبيس انا وامي كنا ف الكنبه وزيزو قدامنا امي جنب الشباك وانا جنبها بعدين قولتلها هجيبهولك تسويه ع نار هاديه عاوز اخليه يدفع من غير ميفكر ماشي يافرسه</p><p>زيزو ممكن تيجي مكاني اصلي مش حابب الكتبه</p><p>اه طبعا اتفضل تعالي</p><p>معلش بقي يا مدام هضايقك شوي ولا اقوم</p><p>لا ياخبر اقعد بس انا بنام ف المواصلات واحتمال اضايقك شوي</p><p>ولا يهمك خالص خدي راحتك يامدام</p><p>اتحركنا ولحم امي نيرة طري لازق ف زيزو بيتهز وبزازها بيتنططوا الواد ع اخره امي عملت نايمه والواد بيحسس ع وراكها اااف وشوي طلع ع كسها وحاول يقفشها وامي ساحت طول الطريق بيتحرش بيها نزلنا ع شقته دخلنا قالي ممكن اعرض عليك طلب وافهمني كويس</p><p>بص ادفعلك اللي تقول عليه خمس تلاف سبعه ولو عشره كمان هدفع بس عاوز اريح امك واعوضها من الحرمان امك محرومه نيك هي مش صعبانه عليك</p><p>بصراحه صعبانه عليا بس اعمل ايه المشكله انها ملتزمه ومفيش راجل لمسها غير بابا بس هي بقالها فتره عصبيه ومخنوقه لكن ازاي هتلمسها دي مش هترضي</p><p>ملكش دعوه انت وافق وهظبطك خلاص النهارده باليل تفتحلي وتدخلني عليها وهي نيمه وانت اعمل نفسك نايم ف الاوضه التانيه يلا سلام</p><p>اتفقت مع امي ع كل حاجه وفهمتها انها متناكتش من حد خالص وتعمل انها شريفه خالص</p><p>باليل جه فتحت الباب ودخل بيبص عليها لاقاها نيمه ع ضهرها لابسه قميص احمر وجسمها ابيض شمع اااغف امك نتايه تتناك لشهر مش ليله</p><p>دخل يتسحب جنبها اااف كل ده جمال وحلاوه ده بن متناكه اللي يسيبك يافرسه</p><p>قلع هدومه كلها زبه كبير تخين وجسم رياضي نام جنبها باسها ع خدها براحه وحط زبه ع ايدها وحسس ع فخادها اااف الواد بيتحرش بامي قدامي وانا رافع قروني بتفرج عليه</p><p>الواد سخن حضنها وباس شفايفها جامد اووي</p><p>ايه ده ابعد عني يامجنون</p><p>هصوت والم الدنيا عليك</p><p>اهدي يا نيرة اهدي انا مش قصدي اضايفك انا حاسس بيكي محرومه ومخنوقه من قله الجنس وده حقك عاوز اساعدك واوعدك مش هتشوفيني تاني وتحت امرك ف اي حاجه فلوس او اي حاجه محتاجاها</p><p>بس ممكن تهدي بقي</p><p>امي عملت نفسها بتعيط والواد بصلي شاورتله خش عليها راح حضنها ويبوسها اامممممح اهدي وسييبي نفسك خالص اعتبري نفسك بتحلمي غمضي عينك وعيشي احساسك ياقلبي</p><p>المتناكه سابت نفسها للواد</p><p>امممممح اااااام كل دي بزاز اااااف لبن يالهوي اممممممح اف بعشقك اوي</p><p>نزل ع كسها مش لابسه كلوت كسها غرقان شهوه</p><p>ااااف مش ممكن كسك اجمل كس شوفته ده تفاح احمر يتاكل اكل افتحي رجلك وخليني اكل كسك المحروم ده ااااااح ااااام</p><p>ااااي براحه علي كسي اااه</p><p>مش معقول اااي كسي اي</p><p>كسك مولع يانيره هطفيه بس تعالي الاول مصي زبر حبيبك ودكرك اللي هيعوضك مصي يامتناكه</p><p>امي مفنسه جنبه وشها ع زبره وطيظها جنب ايده بيبعبص ويفرش كسها وهي بتاكل زبره ااااف اااااح مصي يامتناكه اوي ده انتي جامده اااف كسك كله شهوه ااااف كل ده طيظ اااف اموت ف لحمك ياشريفه انتي وكل متناكه لابسه نققاب وتاعبه الرجال بطياظكم ااااه وخلاها مفنسه جه من ورا رشقه ف كسمي اااف ااااح ااااف كسك يجنن يامره ااااف</p><p>بيرزع وامي بتترج تحته الواد هيتجنن من حلاوه جسمها وسخونه كسها الكبير المقلبظ اااف اه خدي خدي اااف يامتناكه</p><p>ده جوزك خول خروف ااف</p><p>دخلت عليه وهو نايك امي وزبره جوه كسها وجاييها من شعرها اهههه بصي يامتناكه ابنك الخول اهو شايف ياض امك طلعت متناكه اهي زبي جوه شرفها الرخيص بس امك النيك فيها متعه اوووي ااااف وعمال يرزع وامي تصوت من الضرب ع طيظها قلتله خلي زبك جو كسمي ونيكها للصبح معنديش مانع بس القلوس</p><p>فلوسك فين ولا اخدها وامشي. خخخخخخ تمشي اي يابن الفرسه ده زبي مش راض يطلع من شرف امك اصله بيعشقها اااغف</p><p>خد. الفيزا وانزل اسحب خمس تلاف مش ده طلبك</p><p>مع ان كسمك يستاهل ملايين ههههه يلا غور خليني اتمتع وانا بهتك شرف نيرة المنققبه دي</p><p>نزلت سحبت كل الرصيد حوالي خمسين الف وطلعت قفلت تلفونه وخبيت فلوس ووريته الخمس تلاف بس هو ف دنيا تانيه غرقان ف كسمي وامي بتتشرمط عليه نام ع ضهره امي قعده ع زبه وخدته كله ف كسها اااف الواد تحتها مش باين من لحمها بيرضع بزها وبيقفش طيظها وزبه بيتعصر ف كسها الفاجر ساعه كامله امي حلبت الواد خلته نزل اكتر من مره لغايه منام من التعب والمتعه خدتها من جنبه براحه ولبسها ف ايدي خرجنا ف الصاله لبسه كله وتلنققاب وخدت الشنطه بتاعتي ونزلت انا وامي الساعه 4الفجر وقفت تاكسي لمحطه القطر وخدنا القطر لمصر ومعايا خمسين الف جنيه مش مصدق</p><p>امي من النيك نامت ولما روحنا شيلت الفلوس وبوست كسمي ولحسته نضفته من جوه كنت باكله من كتر لحمه اااف يسلملي كسك الغالي اللي بيصرف علينا❤بعشقك</p><p></p><p></p><p>الجزء التاسع</p><p></p><p>اسف ع التاخير</p><p>بقيت ديوث وقواد وخلاص بقيت حياتي كلها تعريص وفلوس حاجه حلوه اوي كس امي وكس اختي بكسب من وراهم احلي فلوس عملت ايميل فيك وبصطاد منه الرجاله بس الجادين وبتاكد منهم بشوفهم كمره واطمنلك اعرضله امي واختي وهو يختار المتناكه اللي ينكها</p><p>واحد اسمه كامل 39سنه</p><p>صاحب سلسله محلات لبس حالته مرتاحه وبيخاف ع سمعته بس انا طبعا برضه بشتغل ف السر بس هو كان طلبه ينيك شرموطه مع جوزها وهيدفع اللي اطلبه قلتله طب لو اختي. لا انا عاوز ديوث ومراته</p><p>طلبك عندي ياباشا</p><p>انت مجوز ياخول</p><p>اه ولسه طازه</p><p>امال ليه مكلمتنيش عنها</p><p>اصل امي هي اللي بتتناك</p><p>ومراتي ممكن اقنعها</p><p>معقول هتقدر ولا انت كلام</p><p>ياباشا خلصانه وحيات جمال زبرك اللي يجنن ده اف ده ف المص عسل</p><p>هخليك تنيك مراتي هاله</p><p>طبعا اضطريت اخلي اختي مراتي لان الزبون اهم حاجه يتمتع وينزل لبنه كله</p><p>قالي هي فين يامعرص</p><p>ف مشوار ربع ساعة وهتيجي وهتشوفها</p><p>لو مراتك عجبتني هغرق كسها فلوس وهدايا كمان</p><p>بقولك ياباشا لو امي كمان</p><p>هههههه ده انت ديوث جامد امك حلوه ياخول</p><p>احلي متناكه هتنيكها تحب اعرضهالك</p><p>اه طبعا ولو عجبتني هبعتلك اللوكيشن بتاع الفيلا تجيبهم وتجيني</p><p>خمس دقايق وهرجعلك</p><p>يلا يا مكنه عندك زبون</p><p>هههي مين ياخول</p><p>دكر متريش وزبه يستاهل لحمك يا احلي ام متناكه</p><p>البسي النققاب وقميص ابيض من غير حاجه تحته</p><p>ها جاهز يافحل بيتي</p><p>اه يامعرص اعرضلي لحمك</p><p>الموقف يهيج نيك تخيل كده يادكر معاي المشهد</p><p>الراجل ملط وزبه نايم شوي وكبير نايم ع سرير والاب توب قدامه بيشرب خمره ومولع سيجار</p><p>يلا ياديوث فين امك</p><p>انا داخل مع امي نيرة</p><p>الراجل شاف لحمها منور والقميص ابيض ملزق ع لحمها بزاز ملانه وسوتها عاليه وفخاد جملي لبن</p><p>اااف هو ده اسمك ايه</p><p>نيره وانت</p><p>كامل يالبوتي</p><p>يامعرص كمل فرجني لحم امك كله قلعهالي ياخروف</p><p>الراجل زبه وقف عليها</p><p>امي واقفه وانا بقلعها القميص وحده وحده</p><p>خخخخخخخخخ يابن الزانيه امك لبن اف كل ده لحم ايه ده كسها مبطرخ</p><p>تمام ياخول هات امك دي لازم احط زبري ف شرفها ومراتك فين ياخول</p><p>طبعا كنت كلمت هاله وفهمتها جت دخلت وامي قالعه ملط بالنقاااب كانت لابسه فيزون لازق ف لحمها ومجسم طياظها وشافف كسها وبادي مش لامم لحمها اف ايه ده ياهاله انتي خلاص بقيتي فاجره تعملي اللي عاوزاه</p><p>المهم الدكر ده عاوز ينيك مراتي وانتي هتكوني مراتي هو شاف امك عجبته طبعا المهم انتي يابطل انا جوزك الخروف</p><p>الراجل بيرن كمره فتحت</p><p>ايه يابن المتناكه هستني كتير فين مراتك الشرموطه</p><p>خلاص ياوحش جت اهي</p><p>كامل زبه حديده وهاله واقفه وانا جنبها لفي كده</p><p>مراتك بطل ياخول اف قلعها ملط باخول</p><p>لا دي بقي لما نتفق ونجيلك تمام ?</p><p>بقولك ايه تعالي النهارده الخميس وانا وحدي والفلوس اخر حاجه تفكر فيها ابعت فونك هكلمك</p><p>كلمته واتففنا وامي لبست عبايه سوده تحتها قميص احمر قصير وكلوت سبعه مرسوم ع طياظها العريضه وهاله روحت شقتها وانا وامي معاها دخلت الحمام استحمت ونتفت لان جوزها مش بينيك ع طول</p><p>وخرجت ملط اف لحم مشدود فاجر ابن متناكه</p><p>امي واو ايه يابت الحلاوه</p><p>دي يخربيتك انتي مانجا</p><p>طالعالك يالبوه يالبن هههي</p><p>دخلت شاورتلي انت دلوقتي جوزي الخروف وانا بتمني يكون جوزي زيك كده تعالي طلعلي اللبس اللي هتناك بيه ياخروف</p><p>طلعت كلوت فتله اسود وسنتيال احمر وقميص قصير ازرق وبنطلون ابيض هياكل لحمها الكلوت واضح منه وبادي احمر بزازها رافعاه ورافع قروني معاهم</p><p>اتمكيجت وتمام تعال يامعرص بوسني وشوف بنفسك كده حلوه والا اي</p><p>بوستها وحضنتها اااف تجنني ياحبيبتي مووواه</p><p>نزلنا وصلنا الفيلا رنيت بعتلنا البواب اتفضلوا البيه جوه دخلنا ومفيش حد برضه البواب.. خش اطلع تاني دور اول اوضه ع يمينك وراح قافل باب الفيلا اللي جوه طلعنا فتحت الباب لاقيت كامل ع السرير ملط تعال ياهيثم</p><p>قام وجه بيسلم ع امي اهلا نيرة ههههه النقااب عليكي يجنن ارفعي اشوف وشك امي رفعته</p><p>اااف يابن المتناكه امك ملبن اوي وراح حضنها بوسه مشبك بيشفط بقها وهيقطع العبايه اااااف لبن يالهوي امك متناكه بلدي</p><p>واوو مراتك كمان شكلها نتايه مش ممكن ايه ده</p><p>طبعا الخروف مش مكيفك</p><p>وخدها بوسه وهاله حضنته وبتاكل بوقه المتناكه هايجه اوي الراجل سخن ااف مراتك مولعه يامعرص</p><p>يلا قلع مراتك حته حته وانتي يا نيره اركعي قدامي ومن تحت النقااب مصي زبر سيدك وسيد اهلك كلهم اااح اااف</p><p>ااف قلعتها البادي القميص يجنن وبفك البنطلون وبنزله قالي استني ياخروف خلي مراتك تلف ونزل البنطلون براحه اعرض لحم مراتك حلو</p><p>فعلا لفت وبنزل البنطلون لحم طياظها ابيض طري الكلوت غاطس جو فلقتها الراجل هيتجنن وانا هتجنن كمان مراتي بجهزها للدكر وامي بتجهز زبره عشان هينكهم اااف قلعتها ملط خد مراتي ع حجره بيقفش وبيبوس فيها وامي كمان قلعتها ملط المتناكه امي ومراتي بيمصوا للراجل وهو مبسوط اوي زبره حديده طويل عريض احح</p><p>تعالي ياخروف اقعد وخليهم يمصوا حلو شوف شغلك مسكت امي من شعرها دخلت زب الراجل كله للبيوض وكتمتها وشها احمر هتفطس اااف طلعته مزحلق اوي روحت حطه ف بوق هاله برضه كله اااف</p><p>زبييييي يابن الزانيه مراتك وامك جامدين اوي ااااي</p><p>راح واقف وخلا مراتي حبيبتي هاله تفتح رجلها وانا ماسك زبره الكبير وامي عند راسها كسها فوق وش هاله وكامل زبره بيدخل ف مراتي براحه لان كسها مش متحمله اااف وانا براقب دخول زبر الدكر ف شرف مراتي هاله كسها مفسووووخ شفايفه ع اخرها اخيرا زبره كله جواها وهاله مراتي بتعض كس امي نيرة من الوجع وامي الراجل بيشفط بوقها بوسه عشاق تخيل المشهد انت ع ركبتك والخروف بيدخل زبرك ف شرف مراته وامه بتبوسك وكسها ع وش مرات الخول ااااف ساب امي ورفع رجل مراتي ع كتفه ورزع جامد صوتت ااااي تااالي براحه حرام عليك ااااف مش كدة</p><p>بصلي شايف يابن الزانيه مراتك كسها ضيق البت من حقها توسع وتتمتع حط الكلوت ف بقها وتعالي جنب مراتك خدها ف حضنك وانا برزع كسها خدي اااف خلاص هاله كسها مفسووووخ وماسكه فيا بتعض ف الكلوت وشها احمر وعرقانه والدكر بيرزع ف كس مراتي مش راحمها</p><p>وقف رزع وبص لمراتي هههههه ده انتي متناكه بس يلزمك دكر يمرمط كسمك وانا بنشف العرق لمراتي</p><p>شاطر ياخروف خليك مع مراتك ف اصعب اوقاتها</p><p>مراتك بتتناك ومستحمله زبري جواها والوجع عشان تصرف علي البيت ياخروف</p><p>عشر دقايق وطلع زبره جريت عليه امصه وانضفه مممممممممح زبك يجنن اااف طعم كس مراتي حلو</p><p>تعالي ياواسعه يامتناكه</p><p>فنسي زي الكلبه وانت ياخروف وسع لحم امك الكتير ده والحس كسها نضفه وحط زبر سيدك ف كسمك فعلا لحم فخادها كتير كسها مدفون ف لحم اببض وسعت ولحست وحطيت زبر الدكر ف كسمي وراح ماسك ايديها وشدها عليه ااااف راكب حصان ?وبيرزع ف كس امي نيرة وطياظ امي الكبيره بتطرقع الراجل هيجان اااف امك متناكه ولحمها بيرج ع زبري اااف انا نزلت بلحس كس مراتي بنضفه عشان تهدي ااااف كسها مةلع ومفشخ اوي</p><p>الحس يابن الزانيه الحس كسي شايف الرجاله يامخصي اتفوووو وانا مبسوط اوي باكل كسها قلبتها ع بطنها وبلحس طيظها اااف طياظك تجنن يامراتي يا مجننه الرجاله بطياظك اممممممح</p><p>اخرس ياخروف والحس اف اااه الحس خرمي عشان سيدك وسيد كسمك هينيك طياظي ااااه</p><p>امي نيرة الراجل بهدل كسها من الرزع ااااف اااي اااه ارزع يادكر كسي من زمان مدقش زبر كبير زيك</p><p>اااااه ياواد يابن الزانيه تعالي الحق امك الراجل فشخني ااااف ااي كسي</p><p>طلع زبره من كس امي ووقف تعالي ياكلب نضف وللحس شرف المتناكه امك امممممح كسمي ملبن اااااخح ااااف خدامك انا</p><p>وجاب امي تمص معاي امص كله واطلعه امي تاخده كله وتطلعه وقالي تعالي نامي علي ضهرك يامتناكه وانتي ياهاله نامي ع بطنك عاوز خرمك فوق كس حماتك الزانيه يلا وامي ومراتي بيبوسو بعض ولا اجدع شراميط وانا ماسك زبر الراجل احطه ف كس امي وهو ساند ع لحم هاله بيرزع امي وعنيه ع طياظ مراتي الكبيره طلع زبره وانا فتحتله فلقات طياظ مراتي الكبيره اللي مجننه الرجاله وحط زبره جواها اااااف اااااالحاااااااا</p><p>مراتك طيظها اجمل بكتير</p><p>ااااف ومسك شعرها وبيرزع ف طياظ مراتي حبيبتي هاله تاااااااااي ااااح مراتك حلوه اوووي مراتك ف النيك جمده اااااه ياواد مراتك خرمها بيعصر زبي اف</p><p>اااي الحقني ياخروف الراجل بيغتصب طيظي اااي هو اخرك كده خدام زبر اللي يعشر وينيك امك ومراتك ياخروف ااااف قعدت قدام مراتي ايص ف وشها اشوف ملامحها وزب الراجل بينهش شرفها الرخيص اااااف راحت ماسكاني من شعري ااااخ االي قول للراجل براحه عليا ده انا مراتك ياخروف</p><p>زبره جوايا مش راحمني هو يقدر يفتح بقه يازانييه تفي ع كسم وشه اتفوووووو وبالقلم كمان ااااف امي تحتها بترضع بزازها اااي يخربيتك يامتناكه هو انا قادره ع زبر الدكر ده كبير عليا الاااااي</p><p>حطه ف خرم امي نيره وهاله مفنسه جنبه حاطط صوابعه ف كس مراتي وزبره ف طياظ امي الكببره ااااف منظر روووعه</p><p>قاعد قدامهم بتمتع بوجعهم اااف امي تعالي ياخروف اسند عليك اااي اتفووو انا عاوزه الدكر ده ع طول زبره مالي كسي وطيظي ياواد ااااي اااااه هجيب ياولاد المتناكه</p><p>امي ومراتي وانا كلنا ف الارض وهو واقف حاطط رجله علي وشي وبيحلب زبره فوق وش امي ومراتي غرقهم لبن اااف ومسح زبه ف وشي ومصيته نضفته ولحست وش امي ووش هاله النسوان تعبانه من المعركه ده طوور فلق امي ومراتي بس دكر بجد هو ده اللي بيمتعني انا ديوث احب الراجل الناشف السافل اااف امي ومراتي كساسهم حمره وطياظهم سخنه اوي ممممممممواه</p><p></p><p>الجزء العاشر والأخير</p><p></p><p></p><p>بعد يومين في واحد كلمني ع الفيس زبره يخلي اي مره او ديوث يركع ويمص من غير ميفكر ااااف مش ممكن جسم اسد طول بعرض وزبره غامق عريض زي العسل اول مشوفت رسالته قبلت طلبه ع طول</p><p>اهلا بيك يادكر مش ممكن</p><p>هو ده زبك ولا صور نت</p><p>اهلا بيك ياديوث ده زبي</p><p>ومش خساره ف حريمك بس لو حلوين غير كده سلام انا اسمي صبري 45سنه متجوز بس بنيك حريم لان مش بعرف اطلع كل حاجه مع مراتي وانت</p><p>هيثم ديوث ع امي نيرة</p><p>زبك يجنن ياعمو صبري</p><p>ههههه مش خسارة في شرف نيره بس لو جامده</p><p>وياسلام لو متجوز كمان</p><p>لا انا مش متجوز بس أختي متجوزه بس بطل</p><p>يابن المتناكه زبي مولع من كلامك تعرف انت بتفكرني بجيراني والنعمه تعبت من نيك النسوان عشان ابطل ابص ع الوليه دي حاجه لبن مش هسكت الا لما انيكها حتي لو ******.</p><p>وفعلا الغرببه عندها بت اسمها هاله بس شرموطه نيييك وياريت تكون جد معاي عشان امتع امك</p><p>احم هو انت شغال ايه</p><p>انا جزار لو عايز لحمه خد عنواني وتعالي تحت امر ك</p><p>المهم اللحمه اللي عندك</p><p>طب بص ياعمو وريني جسمك واقف من غير وشك عادي اشوف جسمك وزبرك كويس وهوريك امي</p><p>اهو يامعرص اتفرج ع دكر امك ياقلبي</p><p>اااف جسم عنتيل مشعر وزبره واقف قدامه صاروخ</p><p>احه مش ممكن ده المعلم صبري جزار اللي ساكن تحتينا بدور وع طوال امي واختي بيجيبوا منه احلي لحمه بارخص سعر فعلا</p><p>ينهار هعمل ايه دلوقتي</p><p>الراجل عجبني وزبه حلو وغني واللي نعرفه احسن</p><p>طب ربع ساعة وهرجع اكلمك هجهز امي يافحل</p><p>يانيره بقولك ابه مفاجأة</p><p>خير ياواد فرحان ومبسوط</p><p>عارفه كنت بكلم زبون وشوفت جسمه ااااف عنتيل ياما هيعشرك اوووي</p><p>امي شافت جسمه لعبت غ كسها اااف ده أسد ?❤</p><p>البسي حاجه تولعه ايه رأيك تلبسي عبايه سوده وكلوت سبعه وسنتيال وبس والنققاب يامتناكه قلبي يلا الراجل مووولع</p><p>الووو فينك يابطل الووو</p><p>ايييوه ياحبيبي فين الفرسه االي عندك ياض</p><p>اتفرج كده واتمتع بامي</p><p>امي واقفه بضهرها والعبايه لازقه ع طباظها العريضه والكلوت مرسوووووم ااااف صبري.. اااو فرسه ياض هو ده مش معقول ده الجسم اللي نفسي فيه امك هي اللي ف دماغي يامعرص</p><p>كمل بقي وعري لحمك لعمك الهايج ع شرف امك</p><p>رفعتلها العبايه طياظ امي الكببره منوره والكلوت مرسوووووم وبهزها اهو</p><p>شايف لحم امي يا فحل</p><p>كمان كمان من قدام بقي امي لفت وشافته شهقت ومشيت من قدام الكمره</p><p>جري اي ياض امك فين</p><p>بص مستعد ادفع اي مبلغ بس امك وانا ف سرير واحد خليك جد وهغرقك فلوس انت وامك الملبن</p><p>خد رقمي اهو وكلمني</p><p>جري اي يانيره جريتي ليه اتخضيتي من زبره ولا اي</p><p>خخخ جري اي ياولا هو انا هبله ده صبري جارنا انت مجنون هتفضحنا يامعرص</p><p>الراجل هيتجنن عليكي واهو احسن من الغريب</p><p>بكره الساعه 12 باليل هجيبه واجيلك بقولك هاتي هاله ده هيتجنن عليكي وع بنتك الشرموطه</p><p>احيه ده انت بقيت ديوث وقواد ملكش مثيل ياواد</p><p>بقولك ايه تعالي زي منتي هنيكك اصل العبايه والنققاب يهيجو وكل الرجاله ازبارهم بتقف علي اي منققبه مهما كانت محترمه او شرموطه يلا</p><p>امي وقفت وانا نزلت من تحت العبايه ااااف ريحه جسمها تجنن لحم طري وركنت الكلوت وقعدت الحس كس امي المبطرخ اااااف ااااام اااااام اااااح كسك يجنن يا امي ااااح</p><p>ياواد بطل بقي كسي سخن</p><p>مش قادره اااي وغرقت وشي كس امي نافوره اااف وقفت وراها وهي وطت رفعت العبايه ورشقت زبري ف كس امي الواسع وطيظها كبيره اوي بتترج</p><p>منظر انك تنيك مره منققبه بالعبايه يهيج اووي نزلت لبني وهي شخرتلي احه</p><p>يابن الجزمه سخنتني وبس</p><p>معلش ماهو كسك كبير عليا بكىره صبري هيعشرك</p><p>رنيت عليه انا جاهز</p><p>قالي نتقابل عندي ولا عندك قلتله عنوانك ايه واستناني قدام العماره هجيلك الساعه 12 تمام</p><p>امي وهااله بيتزوقوا وكل متناكه بتزوق التانيه</p><p>يعني المتناكه نيرة بتذوق بنتها للراجل وهاله بتظبط بنتها للي هبنيكها وانا بتفرج واهز قروووني</p><p>انا نازل اجيب الراجل</p><p>يلا بسرعه يامعرص كسي سخن مش قادره يلا</p><p>نزلت لاقيت المعلم صبري واقف قدام العماره ف العربيه مش مصدق ان هروح اقوله نيك امي ده جاري وعمرنا ماكان ع البال</p><p>قربت منه احم احم اهلا</p><p>مين هيثم خير ف حاجه</p><p>اه بصراحه عاوزك ف كلمتين ممكن تطلع معاي</p><p>بس انا مستني ناس مهمه</p><p>ارجوك خمس دقايق وانزل</p><p>طالعين السلم وقلبي بيدق من الصدمه مش عارف اعمل ايه ده حلم حياتي</p><p>دخلنا صبري واقف</p><p>خير يابني مالك امك فيها حاجه ولا ايه قولي وانا معاك اهو بس بسرعه علشان الناس اللي معايا</p><p>بص ياعمو صبري بصراحه ف مفاجاه محضرهالك ممكن تغمض عنيك عشان خاطري وهتنبسط اووي</p><p>الراجل غمض ومسكت ايده دخلنا اوضه النوم امي واختي بالقمصان من غير حاجه تحتها امي واقفه بضهرها واختي ع بطنها</p><p>فتح ياعمو صبري</p><p>ااااي ده ااا تؤ وبعدين هو في ايه مين دول يالا</p><p>مش انت عندك معاد مع واحد هتنيك امه ده انا اللي كلمتك ودي حلم عمرك اهي قدامك امي واختي</p><p>ههههه يابن المتناكه هو انت ديوث طب قولي ليه تخبي عني ده انا امك مجنناني بطياظها المهلبيه</p><p>امي لفت وشافته اهلا يامعلم منورنا</p><p>اهلا قلبي وحياتي نيرة اللي حلم حياتي انيكها ده انا هنيك كل حته فيكي ياقلبي وهاله المتناكه دي كمان اااف خد امي ف حضنه هيطبقها لامم لحمها بيبوس ويفعص ف لحمي جت هاله جري اي هو ماليش نصيب ده انا عاوزه دكر يمرمط كسمي زيك</p><p>هطلع كسمك وهمرمط شرفكم انتم خدامين زبري للصبح وهاله ف حضنه</p><p>امي واختي بيقلعوا الراجل هدومه وانا بعلقها انت متخيل انا خروف بتفرج ع امي واختي بيقلعوا الراجل</p><p>اف زبره كبير اكبر من اي زب شوفته حقيقي ااااح</p><p>امي واختي راكعين قدامه بيحشره ف بق امي ااااااف مصي يابنت الزانيه عامله شريفه وانتي متناكه خدي</p><p>ويطلعه حطيه ف بق بنتك الشرموطه خدي هاله بتمص وتبلع نص زبره كبير</p><p>قعد ع الكرسي وهاله قدامه بتمص وامي واقفه جنبه بيلعب ف طياظها ااااف هي دي اللي مجنناني اااف هي دي يازانيه اللي بتهزيها وانتي بالعبايه ملبن امك نتايه تتناك للصبح...</p><p>تعال ياديوث لفي يامتناكه وبيقفش كس امي المبطرخ يالهوي كل ده كس ااااح</p><p>براحه ياصبري كسي اااي</p><p>خخخخ اخرسي ياكلبه</p><p>تعال يابن المتناكه مص مكان الشرموطه اختك</p><p>امسكي بنتك الشرموطه وقفشيها والاتنين ماسكين بعض بوس وتقفيش ااااف شايف يامعرص نسوانك الزواني بباكلو بعض هههه</p><p>راح وقف مسك امي من شعرها وزبره بين فردتين طياظها ااااف هنيكك وهطلع كل الغل اللي جوايا ف لحمك يازانيه يابنت الجزمه.. راح راميها ع السرير ع بطنها طلع فوقيها وانا بفتح طيظ امي وبتف ف خرمها ومسكت زبر صبري بدخله كبير ع طيظ امي وهو بينزل بجسمه عليها وشايف زبه بيغوص ف طياظ امي الكببره امي بتصوت تاااااي اااااي مش قادره بيوجع براحه ابوس ايدك ااااي ااااه براحه</p><p>دخل كله جواها وصبري نام علي امي ولحمها مفروش ع السرير تحته وهو جنب ودنها ااااه خرمك سخن يانيره ااااه انا بعشق لحمك يامتناكه وامي بتنهج تحته هيموتتها تحته راح عامل زي بيلعب ضغط وبينيك امي وطيظها كبيره بتترج وهو بيحفر فيها وبيدوس علي لحمها اااف صويت امي عالي واختي هتتجن عاوزه تتناك</p><p>شال زبه من امي وجابني من شعري وضربني بالقلم مص ونضف زبي ياخروف يابن الخروف اممممممح اااااح زبك كبير يجنن اااااه وانا بمص عمال يضرب امي ع طباظها العريضه</p><p>تعالي ياهاله ريحي امك</p><p>نام ع ضهره وهاله واقفه ع زبره فاتحه رجلها وبتقعد ع زبره وانا تحتها بدخله بايدي ف شرف اختي الكبيره ااااف زبره بيشق كسس هاله البت مش قادره وحده وحده وزبره بيدخل صوتت راح رازعها قلم اخرسي يامتناكه اقعدي ع زبري يافاجره</p><p>قعدت وزبره جواها هاله وشها جاب الوان من الوجع والدكر صبري بيفحت ف كس اختي وبينططها اااف وبايده يقفش بزها ويشد الحلمات والبت تصوت وبيضرب بزازها وبيفعص جامد اوى وانا جنبه بلحس كس امي وبجهزه مد ايده حط صباعه ف كس امي وبيبعبص اوي وبيطلعه خدي دوقي كسمك يالبوه وبعد عشر دقايق نزل اختي جريت بسرعه ليضربني مسكت زبره انضفه وامصه ااااف اااااح</p><p>ااه كس اختك سخن اوي افتح رجل امك للاخر ياخروف وانتي يافاجره وطي الحسي شرف امك النجس وحطي زبري جواها</p><p>انا عند راس امي ماسك رجلها واختي بتدخل زبر صبري جوه كس امي الواسع بس ده زبره مالي كس امي ااالي ااااه كسك مهلبيه ياوليه ااااااف اي</p><p>زبره جوه امي واختي بترضع امي وامي بتزوووم ااااي ااااااه كسي هايج اخيرا لقيت زبر يسد كسي ااااي... هو ده كس يازانيه ده من كتر النيك بقي نفق</p><p>راح رزع جامد اتجنن من سخونه امي ولحمها الابيض الطري راح زقني ورفع رجلها ع كتفه وبينتقم وزبره بيحفر كسمي المبطرخ وامي بتصوت اختي بتبوس شفايفها اه الزبر ده يكيف اي متناكه اااه زبره جواكي يسد كسك يالبوه وبتضرب امي ع وشها اااف صبري هايج من شرمطه امي واختي وزبه بيطرقع غ امي المتناكه ام كس طري</p><p>وقف رزع وفتح رجل امي وزبره لسه جوه. خدي نفسك يامتناكه تعالي ياخول هات الزانيه اختك تعالو وشك جنب زبري وانتي الجنب التاني بصوا وركزوا ف لحم امكم وزبري بيغتصب شرفها الرخيص وبدا ينيك امي ااف زبىره بيدخل للاخر ويطلع للراس ومع كل حركه لحم امي بيرج طلع زبره حطه ف بقي اممممممح ااااي زبرك مسكر اوووي ااااي</p><p>ده طعم شرف امك المتناكه مص ياخول ويدخله جواها يطلعه مصي ياشرموطه دوقي كس امك الطاهره</p><p>اممممممح كسها يجنن اوي</p><p>دخله تانى وبيرزع بدا يشد اوي وبيدوس ع راسي ع سوتها واختي مسكها من شعرها وبيرزع جامد وامي تصوت اااااه ااااااي همووووووت ااااي براحه</p><p>شال زبره وقف شال هاله ع زبره ورجلها حول وسطه ومتشعبطه ف رقبته وهو ماسك طياظ اختي بيىرفعها وينططها ع زبره ولما زبره طلع جريت عليه مصيته وفتحت كس اختي دخلته اااف منظر صبري شايل هاله ع زبره يجنن بطل بجد راجل بجد وامي بتلعب ف كسها اااف شوي ونزل هاله وقال تعالي يانيره ع السجاده فنسي يابقره واعرضي طيظك امي فنست وبتهز طيظها الكبيره الراجل اتجنن قعد يلطش ع طيظها وامي اصوت لغايه طيظها حمره زي الطماطم وهاله كانت بتمص زبره قالها تعالي يامتناكه اقفي فوق امك وفنسي فوقها برضه لطش هاله طياظهم حمره سخنه انا مصيت زبره ولحست كس امي وخرمها واختي كمان لحستلها وقولت اتفضل يامعلم اكساس عيلتي وشرفهم جاهز للنيك حط زبره ف كس امي وساند ع طياظ هاله بيرزع وانا بتفرج ع حريمي بيتهانوا ويتناكو والراجل بيدك شرفي وبيمسح بيه الارض وانا فرحان اووةي وطلع زبره رزع ف هاله اااف نص ساعة بيبدل عليهم خلاص امي واختي شرفهم اتمرمط واكساسهم اتكيفت وانا عرصت واتمتعت بزبر الفحل ف شرف امي المنققبه واختي المححجبه وهينزل لبنه وقف وخلا امي تلبس النققاب واختي الطرحه وانا كلوت امي ف راسي وكلوت اختي ف بوقي ونايم ع بطني ورجليه ع راسي وامي واختي رافعين عنيهم ع زبر صبري مستنيين لبنه يطهر لحمهم</p><p>صبري.. ااااي ااااه هنزل لبني هطهر شرف عيلتك النجس ياخروف يابن النجسه ااااي خدي يا نيرة وانتي ياهاله اااااي زبييييي</p><p>غرق نققاب امي وطرحه اختي ووشهم لبن وانا تحت رجله بوست رجليه ومصيت زبره ونضفته وامي لحست لبنه من وشها ونضفت وش اختي هاله راح قال نامي يازانيه ع بطنك وانتي ياشرموطه جنب امك وانت ياخروف جنب امك وراح مطرطر علينا غرق طياظ امي واختي وانا بووول اااف وجه داس ع وش امي انتي خدامه تحت زبي يازانيه من هنا ورايح مش هحل كسك هنيكك لغايه ما اشبع منك وداس ع وش هاله وانتي ياشرموطه هنيكك لغايه متحبلي وتعشري يامتناكه اتفووووووو عليكم عيله زانيه ومعاكم ديوث خول</p><p>لبس ومشي واحنا مفشوخين بس مبسوط اوي ان صبري مرمط شرف امي واختي وداسه برجليه ومن يومها وانا ديووث وقواد وبجيب رجاله اشكال والوان ينيكوا عيلتي واقبض تمنهم وبس كده</p><p>استنوني ف قصص مختلفه تانيه تعليقك يكبر قروني</p><p>سلام يارجاله موووواه</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ابيقور, post: 44568"] قررت اكتب حكايتي مع الدياثه وازاي بقيت ديوث وقواد كمان انا اسمي هيثم 18سنه وعايش مع اسرتي البطل الاساسي امي نيرة 39سننه بطايه بلدي طياظ طريه نيك وبزاز كبيره لدرجه انها بتهيج رجاله المنطقه وبيعاكسوها لغايه ما قررت تلبس خماار يداري بزازها وسوتها ولفه وراكها حاجه بلدي تحفه وهي اصلا جسمها اشقر يعني بيضا لبن وشعرها اصفر وعنيها عسلي بقها واسع سيكا شفايف تحس واخده وضع البوس من الاخر فرسه فلاحي تتعشر ليل ونهار متزهقش وفوق ده كله ملتزمه نيبك مفيش اي حاجه تشكك في اخلاقها ابدا ? اختي هاله 20س طبعاً طالعه للبوه الكبيره امي جسم ملفوف وطيظها كبيره مخطوبه وهتتجوز انا مدمن سكس وبضرب عشرات كتير لغايه ما ف يوم كنت بضرب عشره وسمعت ماما بتنده ع هاله لبست وطلعت لقيتها ف الحمام وعاوزه فوطه دخلت ع سريرها لقيت قميص احمر وكلوت سبعه وسنتيال ااااه حاجه تجنن خدت الفوطه واديتهالها ومش عارف ليه وقفت ابص عليها لاقيت جسم بن متناكه اوي بياض ولحم احمر نزلت لبني ع نفسي جريت ع اوضتي واستغربت هو ازاي ابوي مسافر من زمان وامي جسمها حلو وكسها ناعم اوي ده مفيش شعر خالص والكلوتات والسنتيال جديده طب هي هتلبس لمين..... انا بلعب جيم واختي هاله شغاله ف مصنع ادوات تجميل عشان فلوس تجهيزها وهي اصلا حابه تعيش ع راحتها يعني تلبس البنطلون لازق ع لحمها وراشق ف كسها القابب عادي تلبس بادي مجسم بزازها الطريه وسوتها عادي اهم حاجه الطرحه طبعا ? فقررت اراقبها عندي جيم الساعه 5 واختي بتيجي من شغل 8 نزلت وقعدت ع سلم الدور اللي فوق مفيهوش سكان عشان عماره لسه جديده وبعد ربع ساعة زهقت قولت ظلمتك ياامي ولسه هنزل سمعت صوت حد طالع استخبيت وفجاه فتح باب شقتنا احه الباب مفتوح اصلا دخل وقفل الباب وانا هتجنن وخلاص هنزل اقتلهم وانتقم منهم لشرفي وشرف بابا نزلت وبتصنت مفيش اي صوت فتحت براحه ودخلت لاقيت الراجل واقف وامي قاعده قدامه بتمص ف زبره ومستمتعه واول مره اشوف امي نيرة الملتززمه اللي مبتسلمش ع رجاله بايدها ? احه بتمص زبر ايه ده هو انت المعلم سيد صاحب العماره وده صعيدي 44سنه معلم فحل اوي قولت وبعدين ده لو مسكني هيفلقني انا واللي بتتناك دي طب اتصرف ازاي لاقيت امي طلعت زبره من بقها ااااف كبير اوي واسود شوي وبيلمع من المص ومش عارف ليه مركز مع زبر الراجل وبزاز امي الكبيره وطيظها المهلبيه وقامت اترمت ف حضنه وشفط شفايفها وحضنها ولم لحمها كله ف حضنه وانا زبي وقف وطلعت تلفوني صورت ربع ساعة نيك وسيبته كمل نيك ف امي نيرة الملتززمه ونزلت ع كافيه مصدوم ومستمتع مش عارف اي حاجه ولا مصدق اني امي بتتناك الكابتن بيرن عليا مجتش ليه قولت انا عيان اوي مش قادر اجي لاخر الاسبوع قالي سلامتك يا حبيبي وطمني عليك وهاجي ازورك قريب سلام قفلت وزبي هايج ع منظر امي لاقيتني هتجنن عاوز اتفرج علي المعلم وهو بينيك امي وحاضنها دخلت الحمام وفتحت الفيديو ضربت عشره وطلعت روحت البيت ف معادي لاقيت امي نايمه طبعا لمه الملايه واستحمت ولا كان ف حد ف البيت دخلت استحميت واختي جت من شغلها بتتكلم ف الفون بكل شرمطه عادي وضحك دخلت ازيك يا هيثم ماما فين نايمه وانتي بتكلمي مين وانت مالك خليك في حالك ياشاطر ويلا صحي ماما عشان جعانه اوي دخلت اوضتها سمعتها بتقول سيبك منه ده اخويا بس انت النهارده غبي عليا اوي انا مش حملك وبعدبن خلي بالك ده انا هتجوز قريب يعني تخف عليا ومش عارفه اقعد ع طيظي من ضربك عليها ومن لبنك اللي مصر تنزله جو خرمي والبس الكلوت عليه واجي البيت ولبنك جوايا ليه ههههههههه يخرببتك هو النت لحس مخك قصدك اخوي وامي يكونوا قاعدين ولبنك جوايا كانك راجل عليهم واخويا معرص عليا ههههههه بصراحه حاجه حلوه دخلت صحيت ماما تعبانه طبعا الراجل بيرزع ف كسها ولحمها واحنا ع الاكل ابص لامي اشوف منظر الراجل بينيكها ابص لاختي اتخيل لبن الواد ف طياظها وهتجنن ده بيت دعاره وانا عايش مع شرموطه وبنتها قررت انتقم منها بس ازاي بكره هتعرفوا النيك والديااثه الحقيقيه الجزء الثاني تاني يوم اختي ف شغلها وامي كانت بتغسل ولابسه جلابيه بيضا والكلوت منور وراسم طياظها البيضه الكبيره وبزازها ملانه اوي كبار نصهم بره السنتيال وانا هتجنن ع لحمها ومنظر الراجل وهو بينيكها مجنني ونفسي اشوفه بينيكها قدامي وليه لأ ما اتمتع واخلبها تعمل كل حاجه انا عاوزها ندهت عليها كنت ع سريري ياماما عاوزك ضروري جدا تعالي نعم ياحبيبي مش فاضيه دلوقتي لا بطلي الغساله وتعالي بسرعه انا نايم ع ضهري وهي جت خير يااستاذ عاوز ايه بقولك يا امي تعالي جنبي ع سريري هوريكي حاجه جميله قعدت جنبي شغلت الفيديو لاقيت وشها احمر ولحمها بيترعش ااااايه ده ممممين اللي اداك الفيديو ده انا اللي صورتك..... اهدي يا امي انا عارف انك محرومه وشهوتك عاليه بس ليه تعملي كده من ورايا نعم هو انت مش زعلان مني لا طبعا لو سمعتي كلامي وبقيتي خدامتي وخدامه شهوتي هتفضلي نيرة الملتززمه المحترمه اوي اما لو مسمعتيش كلامي هبعت لابويا واخواتك وانتي عارفه الباقي فولتي ايه انجزي يالبوه اول مره اشتمها بس طلعت حاجه جامده اوي انك تمسك ذله ع ست لاقيتها قالت حاضر بس مكنش عشمي انك تبصلي كده دا انا امك والمعلم سيد بينام معاي هسسسسس اسمها بينيكك بينيكني عشان مدفعش ايجار وباخد منه فلوس كمان عرفت بقي قومي يا نيرة اقفي قدامي ولفي براحه فرجيني جسمك اللي سيد بيعشر فيه من زمان ده انا همتعك قامت ويلا اقلعي الجلابيه اااف الكلوت راشق ع كسمي المبطرخ القابب وسوتها العاليه اااااه جسم لبن اوي وبزاز مدافع لبن ااااف لفت طياظ امي نيرة عالبه مشدوده طريه زي المهلبيه اااااه تعالي مصي زبي حطت زبي ف بقها بلعته اااف متناكه اوي وشفايفها سخنه ع زبري مقدرتش نطرت لبن ع وشها الاحمر احيه كسمك هو انت لحقت ياخول انا قايمه اغسل وشي وشوف مصالحي ههههههههي يامعرص يابنت المتناكه طيب اصبري رنيت ع الكابتن حااازم ايه ياكابتن عاوزك ضروري عندي ليك هديه حته مره نتايه صح بجد ياهيثم حته بلدي وحلوه كده اه ياكابتن تعالي عاوزك تعرفها مقامها المتناكه دي الكابتن جه ودخل قعدنا ع الركنه وزبره قايم خفيف. هي فين المتناكه يلا انا نفسي ف لحم اببض يكون مدام كبيره اربعينيه ندهت ع امي يانيره تعالي كلمي ايه يازفت في ايه تانى ايه ده يخربيتك مش تقول ياواد ان معك ضيف اسفه يا أستاذ ولا يهمك يامدام انتي اعملي لللي عاوزاه اهلا بيكي ياجميل اسمك ايه متيجي جنبي نتعرف احلي ههههههههي وع ايه متقوله ياهيثم انا مين ولا خايف تعرف الراجل عليا هاه انطق ياواد ولا مش بتعرف تتكلم كمان يا وكستي يانا الللللا في ايه يابطه تعالي انا ام هيثم اللي قاعد جنبك ده نعم بتقولي ايه بجد انا مكنتش اعرف اسف لو ضايقتك يا مدام هههههه مدام ايه بص ياكابتن من الاخر عاوزك تكيف امي دي وقدامي كمان هتقدر عليها ولا اي طبعا الكابتن قام قفش امي من بزازها الطريه اااف متناكه اوي ولحمك طري وانا هركبك وهكيفك قدام المعرص ابنك الخول ده خشي يالبوه خدي دش ?وانت قوم نقي لامك اللبس اللي هنيكها بيه دخلت نقيت كلوت احمر وسنتيال ابيض وقميص ستان احمر اااف فرسه اوي الكابتن قلع وانا قاعد بمص زبره وامي داخله زي العروسه وحازم زبه وقف اوي بيرضع بزاز امي نيرة وانا تحت رجليه بمص زبره وامي هايجه اوي المتناكه وحازم خلاها تلف قلعها القميص وركن الكلوت ع جنب ااااف وطي يامتناكه فرجيني طياظك الفلاحي دي اف امك متناكه اوي وخرمها سخن لا وكسها مبلول وشغايف كبيره ااااف قوم ياخروف امسك طياظ امك افشخهالي وقعد وراها يلحس خرمها ويرزع ع فلقتها ويمص لحم كسمي المبطرخ طري اوي امي بتزوم من المتعه وانا مبسوطه يالبوه هخليه يعشرك اوي ااااف قام وقف وراها وحط زبره ع كسها فرشه وهي بترجع لوره عاوزه تتناك راح جابها من شعرها ورشقه مره واحده صوتت جامد راح رازعها بالقلم اخرسي يامتناكه تتناكي وتفتحي كسك زي الكلبه ويرزع وشايف امي بتتناك قدامي اكيد ده حلم حياتي ااااف وفجاه تعالي يابن المتناكه انزل تحت مص بضاني والحس زنبور امك ااااف المنظر من تحت يجنن كسمي الكبير مفشوووخ وزبر حازم بيحفر جواه وبضانه بتخبط اوي ولحمها بيترعش وبيرج كله وعماله ااااه ااااي بيوجع اوي ااااه زبرك جامد اوى اااه كيفني عشان كسي عطشان اوي ااااه شايف يا معرص زبر الراجل ف شرفي قدامك مبسوط يامعرص ااااه تعبت من الوقفه تعال ع سرير مسكها من شعرها ورماها ع السرير ونام فوقها امممممممح اااااااامح يابنت المتناكه شفايفك عسل ااااف ارفع رجل امك يلا ومص زبي حطه ف كس امك الطاهره امك كسها سخن اوي ميتشبعش منها قاعد عند راسها وفاتحه رجليها وانا ماسكهم مفشوخه وكسها مفتوح شفايف سخنه هايجه دخل زبره وقافش بزاز نيرة وبيرزع وبيبص ف عنيها كلها نيك ويلطش بالقلم ع خدودها وبزازها ااااف قعد ساعة ينيك ف امي بكل الاوضاع لغايه ما جه ينزل نزلهم ع وشها وبزازها ومسكني من شعري تعال ياديوث الحس وش امك نضفه وبزازها اااااف متعه لبنه كتير والمتناكه بتنهج تعبانه مش قادره تلم رجلها وكسها بينبض وجسمها احمر من الضرب لحست وشها وقامت تتسند عليا اااه الزانيه لحمها تقيل مش قادر راح حازم شايلها زي العروسه ودخل الحمام تحت الدش فرحت اوي وحست انها مع راجل بجد وخرج لبس وقالي شكرا يامعرصي انا مبسوط منك بجد اتمني نفضل مع بعض وامك امانه معاي هكيفلك كسها الواسع ده امك عجبتني اوووي مش ممكن انيك غيرها ياهيثم سلام دلوقتي هاه اتكيفتي يالبوتي اتمني يكون هديتي عجبتك اوي ياواد داه بطل وزبره كيفني مبسوطه منك عشان طلعت كده ولا يهمك ياامي احنا لسه معملناش حاجه في نيك كتير وازبار هتدخل كسك الملبن ده نامي عشان الشرموطه الصغيره جايه من شغل كمان ساعه بتقول ايه ياواد مين الشرموطه اختك هاله اخرس وملكش دعوه بيها دي هتتجوز ياعرص ههههههه انتي مش مركزه غير ف كسك وزبر المعلم سيد ومش دريانه ببنتك عموما هكشفلك كل حاجه في وقتها يا امي ههههههه الجزء الثالث بعد ما حازم ناك امي وملا وشها لبن وانا اتمتعت بتعريصي عليها المتناكه تاني يوم قلتلها يلا عشان ننزل السوق او اي مكان زحمه. ليه ياخول خير ابدا يافرسه هنتمتع شوي البسي كلوت فتله وقميص اقصر حاجه عندك يدوب طياظك وسنتيال يلم بزازك اللبن دي يا مكنه وسيبيلي نفسك خالص نفذي كلامي بالحرف فاهمه يالبوتي امي لبست العبايه كانها ع اللحم طياظها هطق والكلوت راشق ف طياظها وباين اوي انه فتله من فوق طيظها منظر يوقف زبر اي دكر وبزاز كبيره بيتهزوا مع كل خطوه وطبعا لابسه الخمار ميصحش تنزل من غيره عشان الجيران ميلاحظوش حاجه وانا معاها الموضوع تمام ونزلنا روحنا المترو ااااف زحمه اوي وقفت جنبها وبراقب الرجاله لاقيت شاب بيبص وهيجان اوي بس خايف منها وقفت وراها كاني بدقرها وهي ماسكه ف الحديده وطيظها مصدره ليا ااااف طريه اوي نفسي كل دكر يحس احساسي وانا واقف بدقر لامي المتناكه الطريه اووي غمزتله فرح وجه جنبي خلعت نفسي من وراها والواد دخل مكاني وانا جنبه بيحسس ع طياظ امي وبببعص ورشق زبره دخل ف فلق طياظها وهي عامله مش واخده بالها عشر دقايق والواد وشه احمر وهيجيب شاورتلها اتحركت لقدام والواد وقف ع جنب بينزل ع نفسه ااااف نزلنا العتبه ايه كل الناس دي طبعا مش عارف اعد كام دكر بعبص وحسس وعاكس وشتمها كثير وانا جنبها فرحان اوي لغايه مشوفت شابين بعربيه فخمه وعمالين يبصوا علي امي وهي موطيه وطياظها مدوره ومركزين معانا خرجنا وهما ورانا بالعربيه وقفنا نشاور لعربيه عشان نروح امي كسها غرقان ومش مستحمله قالت ااااه عاوزه اروح يابن المتناكه كسي بهدل الدنيا شهوه ومش قادره كسي بياكلني كفايه نفسي اي زب ينكني دلوقتي يلا نرووح يامعرص بقولك ايه عندي ليكي زبرين شباب رايق ونضيف بصي كده هبتجننوا ع لحمك اروح اتفق معاهم اي ياشباب عاملين ايه عجباكم اوي كده هي مين دي انت بتتكلم عن مين وانت مبن اصلا اهدي شوي انا هخدمكم ودي مين مراتك؟ بس بصراحه جامده اوي عليك ولا امك اكيد امك بس انت عادي كده تتكلم معايا عنها اه عادي انا معنديش مانع ندهت عليها جت اهلا يا مدام انا شادي ااهلا وسهلا ياقمر انا عمر تعالي اركبي ركبت ورا مع شادي وانا قدام مع عمر مقولتليش بقي ايه نظامك انت واللبوه اللي معاك ابدا ياصاحبي هتاخد الف جنيه بس ننزل ولا نكمل احه تنزل فبن ده انا ادفع اي مبلغ انا نفسي انيك نسوان بلدي زي امك وقدام ابنها كمان انت حبييي روحنا شقه ف الزمالك فخمه منطقه هاديه طلعنا ف الاسانسير والشباب بيدعكوا امي بعبصه تقفيش مش ممكن ااااف دخلنا الشقة حاجه جامده وفي اكل وويسكي وكل حاجه موجوده امي ف النص وهما حضنوها بوس وتفعيص وقالولي تعالي ياخروف امك من دلوقتي لغايه منزل لبنا وناخد كيفنا من امك انتم خدامين تنفذوا اوامر وبس وهندفع الفين جنيه مش الف بس ياباشا تؤمرني بس ممكن امي تاخد شاور وتروق وماله ياخول خش حمي امك وجهزها لزبري وزبر سيدك يلا وراح رازعها بعبوص صباعوا دخل خرمها اااف المتناكه هايجه دخلنا حمام روعه قلعت استحمت ولبست الكلوت والسنتيال بس اي رايك ياخول كده كويس انا عاوزه اتناك اوي وشكلهم عسل عاجبني اوي انا خرجت لاقيتهم ف اوضه النوم سرير كبيىر وطربيزه فاكها وشرب تعالي ياخول صب كاسين لاسيادك عشان نعرف نكيف امك المطيظه المتتاكه يلا كل واحد معاه كاس و ايده ع زبه راحوا قالولي تعللي مص وسخن زبري لامك ياكلب مص ااااه ااااف عسل اوى ازباركم جميلة دخلت امي سابوني وهجموا عليها شادي زبره ف لحم طياظ نيرة وعمر من قدام بيرضع ويبوس وزبره راشق ف فخادها ااااه بيعصروها بينهم امي واقفه ف وسط الرجاله اح عمر مسكها من شعرها وقلمين ع وشها وبزازها وتف علي وشها انزلي يامره ع ركبتك ومصي ازبار اسيادك امي ولا نطقت نزلت وكل واحد يحشر زبره ف زورها وشها يحمر والكحل بيسيح من عنيها منظر ابن متناكه اوووي وانت ياخروف هات كاسين حاضر ياسيدي اتفضلوا اقفي يالبوه تعالى يامعرص فك السنتيال بزاز امك لبن كل واحد جنب بز بيرضعوا وبيشرب من الكاس ااااه تعالي ع ضهرك يالبوه وانت افتح رجل امك عاوز كسمك يتفشخ قدامنا ع طرف السرير فشختها للرجاله اااف كل ده كس يامره يالهوي ياعمر شايف الاكساس اللي تستحق النيك كس بلدي نضيف اح شادي صب شويه ويسككي ع كسمي ونزل لحس وشفط الاتنين بيبدلوا وفجاه امي نزلت شلال لبن كسها غرق وشهم ااااف يابنت المتناكه كسك مولع اااف وقف شادي ورزع زبره ف كسمي وعمر بيرضع بزازها اااااف وزبر شادي كبير ابيض راسه كبيره اااااح كسمي مزحلق يطلع زبه امصه ويدخله تاني راح نام ع ضهره تعالي يامتناكه اركبي زبىري امي ركبه زبر شادي كله جواها وعمر بيدخله ف خرمها ااااف المتناكه بتاخد ف كل خرم وانا بتفرج راح قايمين تعالي مص ونضف مكان كسمك انت والمتناكه كل واحد ماسك زب بنمصلهم ااااف اممممح خلاها تفنس زي الكلبه وانا جنبها امسك زب كل واحد امص ويرزع ف كسها القابب اوي وتلطيش وضرب ع لحمها وامي تصوت واهات ماليه الشقه كلها ااااف هات يابن المتناك العباية والخممار لبس امك هنيكها بيه زي ماشوفناها لبستها العبايه لازقه ف كسمي وطياظها من اللبن والخمار وشها احمر هايج شعرها طالع شوي يجنن تعال ياخروف ارفع العبايه رفعتها وعمر رزع زبره جوا طياظها وماسكها من خمارها وشادي فاتح العبايه وتحت الخمار بيرضع بزاز امي ااااف المتناكه مش قادره اااه كسي اااه نيكوني اوي كيفوني وابني المعرص فرحان اوي اااه زبرك يجنن ياعمر وانت ياشادي مجرم رضاعه بزاز ااااف اااح ااااح وقف شادي وحط زبره ف بقها وكتمه كله جواها وببيص لوش امي بالخممار اااف وشك نججس اوي هنزل لبني جواكي يامتناكه وبيضرب خدودها بالقلم خفيف ومره وحده مسك رأسها وضغط زبره نزل لبن جوا بقها وطلعه بيشر لبن ع الخمار مسحه ف وشها امي بتف اللبن كتير عليها وعمر خلاها تقف وترفع ايدها ع الحيط وتفنس وتعرض طياظها لورا وانا رافع العبايه وبحط زبره جو خرمها وهو بيرزع وقافش بزازها وانا رافع العبايه ااااف الرزع شديد امي بتصوت من وجع طياظها والضرب ع فلقتها وعمر بيعصر بزازها ااااااه كل دي بزاز بامتناكه طياظ امك احلي مليون مره من الكس اااه بعشق طياظك يا نيرة احلبك يابقره ااااف هنزلهم واعبي طياظ امك لبن ااااه ااااه طاااخ طااااخ وحضنها ولم لحمها ف حضنه وزبره بيضرب مدافع لبن جو طياظ امي الكبيره ااااه خلاص تمام بامعرص امك متعتنا بلحمها تعال هات امك خلاها تنام وتفتح كسها حط الف جنيه ع كسها انزل يامعرص اقبض تمن كسمك الواسع وحط الف جنيه ف فرق طياظها اااف خد الف كمان من خير طياظ امك اللي كلها لبن من الرجاله فعلا الفلوس عليها لبن من خرم نيرة بس ايه يعني اخدنا الفلوس واستحمينا ومشينا امي تعبانه نيييك ومفرهده بس معاها الفين جنيه ف ساعتبن ده احنا هنلعب بالفلوس لعب اااااف تعليقاتكم اكمل ولا ايه ? الجزء الرابع روحنا للبيت امي مفشوخه نيك ونامت لتاني يوم فاضل اسبوع ع فرح هاله اختي عزمنا قرايبنا والعيله كلها وامي صحيت قالت تعال ياواد انت تعرف حاجه عن هاله ومخبي عليا اوعي هزعل منك بجد بصي يامانجا اختي هاله بتتتاك ف طياظها واكيد بتتقفش وبوس يعنى شرموطه ع صغير بس هتبقي اجمل لبوه عندنا فاضل بس اعرف مين اللي بيتمتع بلحم اختي هعرفه كانت هاله نيمه لابسه قميص نوم والكلوت بس اااف البت جسمها فاير تشوفها تقول متجوزه ومخلفه كمان نايمه ع جتبها وفلقه طياظها عاليه زي طياظ امي نيرة اللبوه مسكت الفون وفتحته ببصمتها ةاتسحبت عند امي تعالي ياشرموطه شوفي بنتك هاله العروسه فتحنا الواتس ااااف ف محادثه مع مستر فادي وشكله شيك جدا ورايق امي قالت ده اكيد مديرها ف الشغل كلمتني عنه قبل كده.. بس قلب كده تحت وهوب لاقينا اختي هاله بتقيس القمصان والكلوتات والسنتيال جديده لفادي احه بنتك هاله متجوزاه ولا اي بس ازاي دي كمان متصوره ملط وبتفرجه جسمها بعد السويت احه بنتك هاله متناكه اوي اوي ولاقيت امي برقت اااف بص ياواد الراجل زبره عسل اوي ابيض كبير تخين ااااف ده ف المص يجنن اهدي يالبوه خلاص بقي ايويا رجع قبل الفرح بيومين اااف وبعدين هنعمل ايه ف اللي خانقنا امي طبعا كسها واكلها ع فادي واختي طبعا يعتير مرات فادي اصلا مش جوزها اللي هتدخل عليها يوم الحنه اختي لابسه فستان احمر يجنن بزازها عاليه وبشعرها هو الفستان مقفول بس جسمها حلو امي لابسه فستان سوريه يالهوي بزاز وطياظ مقنبره وكلوت حازز اوووي ولابسه كعب عالي رافع كسم طياظها بس بجد هااانم لبن وخالتي وبنتها واقفين مع امي وانا قاعد وراهم وسامع كلام يالهوي علي المره ايه ياض اللحم ده مش دي ام هيثم اااف مالها قلبت ع ليلي علوي كده يالهوي دي تتناك ليل ونهار وجماعي كمان بص ياض البت هاله اسد ف الكوشه جوزها خروف شكله عره هو الخولات بيتجوزوا اجمل نسوان حظوظ خلينا مع البطل دي انا مستمتع بكلامهم وببص لاقيت مستر فادي جه قابلته اهلا يامستر اتفضل نورتنا اتفضل انا هيثم اخو هاله اتفضل الراجل شيك جدا ورايق اوي اختي سابت كل الفرح وعنيها ع فادي يابنت المتناكه خلاص الدرجه دي مسيطر عليكي ابويا مع صحابه غمزت لامي تعالي بصي يافرس الخيال بتاعك وصل اهو ياشرموطه مظبطه الدنيا انتي طبعاً عشان فادي صح اه صح وماله عاجبني اووي تعالي مستر فادي دي امي مدام نيرة اهلا اهلا بست الكل ايوه كده وانا اقول هاله جميله ليه طلعتي اجمل منها هههه احم ده من زوقك يااستاذ فادي انت شيك وكلامك شيك اهلا وسهلا شرفتنا عن اذنك هشوف المعازيم امي واقفه وهو بيدرس لحم امي كله ولما لفت عنيه بتنهش ضهرها وفلقه طياظها العاليه واللي بتترج ف الفستان اااف وانا ببصله اتغضل ايه رأيك ف ايه بالظبط الفرح وكده جميل عقبالك ياهيثم انا عايز اتجوز واحده زي امي كده او ممكن زي هاله عندك حق بصراحه مامتك جميله اوى متزعلش مني لا خد راحتك قولي رأيك فيها ايه عجبك فيها اووي يابني بلاش خليني ساكت بص امك جمده جسم فلاحي نضيف ويتحب امك صدرها كبير بس مشدود وده قليل تلاقيه وكمان ااا كمل يامستر احنا هنبقي صحاب ولا انت مش عايز لا شرف ليا طبعا بس غريبه بصراحه اتكلم عن امك قدامك وانت عادي اه عادي براحتك كمل بقي ماشي كمان امك طياظها تجنن حاجه غريبه كبيره طريه وملمومه ف الفستان اااف بصراحه نسوانكم اجمل نسوان ف الدنيا انا اعشق نسوانكم اوي ياهيثم وحبيتك لانك عجبتني انك متحرر مش قافش عموما هيكون بينا كلام كتير وياريت تنادي امك عشان اسلم عليها وعلي العروسه وامشي عندي شغل انا صاحب المصنع الي اختك هاله شغاله فيه قلتله استني تعال خدته عند الكوشه سلم ع اختي وجوزها ونزل طبعا الشرموطه الكبيره عنيها عليه شاورتلها تطلع قدام القاعه طلعنا بره وسيبتهم ووقفت جنبهم قلتله امي اهي انت وجعت دماغي بكلامك عنها مع انها عاديه يعني اهي.. اتلم ياواد انت معلش يامستر هيثم بيهزر لا ده حبييي فعلا كلامي ميوصفش جمالك يامدام انتي حاجه حلوه مشوفتهاش قبل كده بجد يبخته بيكي اتمني نتقابل تاني انا همشي ومبروووك مد ايده امي سلمت عليه ماسك ايدها بببص عنيها اااف امي هاجت وعارف انها ممكن تترمي ف حضنه ااااحم خلاص سيب ايدها هنخش عشان الناس بقولك ايه هعزمك بكره الضهر ع قهوه عندي ف الفيلا بتاعتي مفيش حد معي وعشان اديكي هديه جواز هاله اصل هاله غاليه عندي جددا وانتي كمان شكلك هتكوني اغلي منها هههه طب سيب ايدي جسمي مش ع بعضه مش عارف اي كسم الجرأة اللي فيه دي لاقيته مره وحده سحب امي ورا عربيته الجيب عاليه وانا واقف متنح جريت عليه لاقيت امي ف حضنها زانقها ف شنطه العربيه وبيفرك بزازها وبيقطع طياظها تقفيش وبيمص شفايفها وخدودها ااااف بحبك اوي يا عسليه اسمك ايه ياملبن ها امي سايحه مش بتنطق انا قولتله امي اسمها نيرة اااف كمان اسمك ملبن جه جنب ودنها بعشق لحمك يانيره ياعسل بكره تجيني مش قادر اسيبك يا ارق واجمل نيرة بحبك موووواه وقفشها بوس مشبك بياكل بقها سابها وركب عربيته وامي هايجه اااه كسي ياواد اف ده جامد اوي عاوزه اتناك منه لازم بكره توديني اتناك اهدي يالبوه اعدلي نفسك والسنتيال واظبطي حجابك وامسحي وشك احه ده كان هيقطع الفستان من ع طياظك هههه معذور انتي فرسه وحلم كل راجل ههه تاني يوم خدت اللوكيشن وسيبنا اختي نايمه وابويا ف البيت قلناله هنجيب حاجات عشان الفرح وطلبات الدخله خليك انت ريح وهنيجي ع طول امي لابسه عبايه والخمار بس تحتهم قميص ابيض طويل ومفيش كلوت اااحه ايه بامتناكه فين الكلوت مش طايقاه كسي سخن ياواد انزل بقي وديني للي هيعشرني ويطفي نار كسي وصلنا افيلا وفتحلنا دخلنا كان لابس شورت وكات دخلنا ع طول وكانت مفاجاه غير متوقعه احه مش ممكن طب ازاي وامتي ????? تعليقاتكم اكمل لسه التقيل جاي ضرب نار واكساس لبن الخاااامس دخلنا وفادي زبه واقف من هيجانه ومن بعد باب الفيلا لغايه جوه ماشي يبعبص امي ويدعك طياظها ويخبط عليها وطبعا المتناكه مبسوطه وانا معرص دخلنا قالي تعاا الدور اللي فوق اطلعي يانيره قدامي وانت ورا اتفرج ياخروف ارفع قرونك امي طالعه السلم لحم طيظها بيرج والراجل هاريها بعبصه وتحسيس طلعنا دخلنا الاوضه حاجه فخمه سرير كبير ترابيزه كلها عصاير وشرب طبعا وفي متناكه نايمه ع بطنها لابسه كلوت اسود فتله وسنتال اسود برضه جسمها لبن اببض منور السرير امي.. ودي مين+؟ لو مش فاضي نجيلك بعدين باي خخخخ رايحه فين يافرسه وقف وراها وقفش بزازها من تحت الخمار اااف لحمك طري يانيره بحبك اوووي بعشقك زبه بيحفر ف العبايه بيتخانق عاوز لحم طياظ نيرة امي ااااف دي مفاجاه ليكم ايه رأيك وقال قومي يالبوتي تعالي هو قافش امي ع زبره وانا واقف وببص لاقيت البت اللي ف سرير قامت اححه وفاء؟؟؟ بنت خالتى سهير ازاي وامتي المفاجاه وفاء بجحه اوي قامت ايه رأيك يادكري ف الوليه عجبتك اوي تجنن يافوفا زوقك عالي يامتناكه نيرة تجنن وانت ياهيثم مبسوط ياض وامك بتتناك قدامك صح طب ازاي فهموني ممكن وفاء. انا اللي شغلت اختك هاله عند مستر فادي وعجبته قالي عاوز انيكها لبسها شرموط وجسمها لبن المهم شغلتها وف ليله كانت عندي بنضف الشقه دخلت تستحمي صورتها ملط ولما طلعت هجمت عليها بوس وتفعيص البت رافضه بس جواها متناكه سكتت وساحت لحست كسها وبزازها تاهت مني صورتها وهي ف السرير واديتها لفادي ولما اتفقنا ع معاد اخدتها وجينا هنا نفس السرير بحجه ان ام فادي مريضه جدا ولازم نزورها ولما دخلنا فادي ف للسرير ملط وزبره واقف اختك اتخضت وضربتني قلم وجت تمشي قفلت الباب وقال فادي تعالي يامتناكه هنا والا هنشر صورك واضح كسمك تعالي صور ايه ياحيوان اخرس؟ شغل الفيديو وهاله اتصدمت وعيطت ابوس رجلك بلاش انا مخطوبه حرام عليك وانتي ليه تعملي كده فيا ياوسخه قام فادي وقف قدامها زبره كبير واختك كسها سخن وبدت تبص ع زبره وهوب قفشها بوس وتفعيص وقلعها ملط وناكها ف طياظها وقالها من دلوقتي تحت امري انيكك ف اي وقت والفيديو والصور اماان متخفيش وبس كده انا وامي مصدومين من شرمطه وفاء وازاي باعت اختي للراجل وع فكره هاله هي اللي جابتك هنا بامر من فادي اصل فادي كان بينكني وهاله معايا اختك ممحونه وفادي حاطط زبره ف خرمها وانا برضع بزها لاقيتها بتقول ااااف ااااع كمان طيظي سخنه اااح زبك يجنن ارضعي يالبوه اااه نفسي زبك يدخل كسمي بدل زب المعلم سيد ومن وقتها عرفنا انك بتتناكي وجبناكي هنا يلا امي.. وماله يامتناكه خلي اللعب ع المكشوف تعالي امي مسكت بزاز وفاء ترضعهم وفاء حضنت امي وبتغتصبها اااف جسمك حلو اوي ياخالتي اااف ااه فادي واقف وقالي تعللي مص زبي يابن المتناكه مص واتفرج ع حريمكم الشراميط بناتكم هايجه كساسهم بتاكلهم وانتم خرفان مص وانتي قلعيها العبايه وشاف لحم امي بقميص ابيض اااف فرسه قام قفش امي وباسها بوسه مشبك بياكل شفايفها وايده قافش فلقاتها هيقطعها ووفاء بتلعب ف زبره وبتدعكه المهم خلعها القميص وخلاها ملط اااح امي وبنت خالتي ملط ف حضن دكر مسسسحي ااف حلم حياتي اه متعه زبره صاروخ امي واقفه راح جه وراها نزل ع ركبته ووفاء من قدامها نزلت قدام كسمي قالي تعال ياديوث اقف جنب امك ارفع رجلها شويه وافتحها عشان طياظها وكسها يبانو كويس امك لحمها كتير كسها مبطرخ بس مدفون ف لحم فخادها اااف كل طيظ مش ممكن كبيره وبيضه ااااويوبيرزع بالقلم طيظ امك تجنن ياديوث ااااام وخرمها سخن اوي اااف وفاء.. ايه الكس ده مش ممكن اااف كبير اوي طري كله لحم وشهوه اااف اممممممح امممممممح بتشفط كس خالتها وزنبورها ااااف كسك يجنن ياخالتي اااف امك كسها يجنن يا خروف العيله يامعرص ااه تعالي يافادي سيب طياظ الوليه وبص ع كسها المبطرخ القابب اوي بدلو مع بعض وفادي بياكل كسمي ااااف كسك يجنن يا نيرة احلي كس بلدي اااف وقف نزلها جنب وفاء بيتسابقوا ع مص زبر فادي ااف منظر ياجدعان يجنن وانا قروني للسقف وفاء ندهت تعال ياخروف الحس طياظي وطياظ امك للراجل اااف هما بيمصوا وانا وراهم بلحس اووةي وفاء ضربتني بالقلم يامعرص الحس خرمي كويس جرا اي ياخروف هضربك بالشبشب اسمع الكلام وفادي بيضحك لسمع كلامها يابن المتناكه يلا يالبوه ع السرير امي ع ضهرها اااف لحم مالي السرير وكس بيلمع من اللحس وفاء انا اللي هتشرف اني احط زبك ف كس خالتي نيرة اه اححح الراجل بيرزع ف كسمي وزبره بيعمل صوت من الرزع وشهوت ولبن امي وفاء مفنسه بترضع بز امي وانا وراها بلحس طيظها ااف الرزع شديد امي بتصوت تحت فادي وف نفس الوقت بتحضنه وبتلف رجلها عليه اااح وفاء.. شوف المره المتناكه بتصوت وانا خايفه عليها اتارها بتحضنه يالهوي امك طلعت اجدع شرموطه ياخول ومسكتني من شعري حطت وشي ع اول كسمي الحس ونضف مكان زبر فحل امك ياخروووف ااااف اااح ولاقيتها بتبعبصني ااف متعه اوي فادي طلع زبره من كسمي كله لبن مزحلق وراح خلاني امسك زبه وادخله ف خرم وفاء اااااه براحه اااه خرمي اااي نيك طيظي اااه احنا شراميط تحت زبك اااي ارزع فيا مرمط كسمي اااه ااف شايف ياديوث الراجل بينيك امك وبنت خالتك ازاي اااه ااااح وانا بلحس ونضفت كسمي وفاء بترضع بز امي وفادي ببرزع جوه خرمها راح خلا امي تفنس اااغ كل دي طيظ وكسها قابب باظظ جابني ادخل زبره جو كسمي ومسك شعرها وبيرزع بغشم وفاء جرا ايه يافادي اهدي شوي الوليه هتتفرتك اول مره ترزع كده وهي دي اي طيظ ياوفاء. المتناكه لحم طيظها بيرج بيجنني كسها شافط زبي ضهرها عريض اااف اااااح خدي يانيره خدي يامتناكه وبيرزع ويشد شعرها امي اتبهدلت بس مبسوطه وفاء فنست جنبها طلع زبره رزعه ف وفاء طيظها جميله اوي طري بيضه وحاطط صوابعه جو كسمي راكب حريم بيتي قدامي احلي متعه بجد الفحل المسسحي بيكيف حريمنا ف الاسواق والمواصلات وكل مكان ااااف ارزع اوي بعد ساعه من النيك جاب امي ووفاء قدامه وغرق وشهم لبن ااف كل ده لبن تعالي ياخروف نضف زبري مصيته نضفته اوي روح نضف شراميطك يلا انا بلحس وش امي وفاء بتلحس معاي متعه ونام ع السرير امي ع يمينه وبنت خالتي ع شماله ملط لحمي وشرفي ف حضنه وكلهم مبسوطين وانا طبعا فرحان اخدت امي وبنت خالتي ومشينا مش مصدقين امي. مبسوطه ياوفاء اوي ياخالتي بصراحه كان نفسي من زمان ف كده انتي جسمك يكيف الحريم قبل الرجاله انتي ملبن اوي متزعليش منى احنا في شغل كتير مع بعض وانت ياهيثم مبسوط اوي بصراحه متعه اعرص عليكم ونفسي اعرص ع كل النسوان ف العيله ههههه شاطر ياخروف روحنا البيت اختي دخلتها بكره ولما دخلنا امي استحمت ولبست خرجت ف الصاله هاله جت ازيك يا نانا عامله ايه مبسوطه هههه طبعا ياعروسه طبعا عارفه انك هتتمتعي مع فادي انتي محرومه وشهوتك عاليه سيبي نفسك وعيشي حياتك واجمل مافي الحكايه اخويا المعرص بيجيبلنا الرجاله وبنتمتع كلنا بكره هتناك ف كسي اااف عاوزه اجربه بس كان نفسى فادي هو اللي يفتحني عموما سهله تاني يوم ف القاعه الفرح مولع نسوان محجبات شراميط واسخن من الرقاصات ولاقيت فادي معاه اتنين تحسهم بودي جارد اااف شاورلي روحت قالي الليله دخلت اختك وامك دخلتها معاي انا والرجاله ده جورج وده مينا امك عجباهم ومن الاخر تلزمنا الليله شوف هتعمل ايه وهاتها ع الفيلا ايه ده نسوانكم بنت متناكه اوي لحمكم فاجر ايه الفساتين دي قمصان نوم يامعرص ااف عموما نيرة هتتمتع الليله يلا سلام ياخروف هههه اختي دخلت وابوي قال هروح انا بقي يلا يجماعه امي. لا طبعاً روح انت وانا وهيثم هنيجي وراك لو عاوز تنام نام واطمن يلا سلام. يلا ياموزه الرجاله ع نار تلاته هيعشروكي وبصراحه لحمك ف الفستان يستاهل خمسه ههههه يلا ياامي تعليقاتكم شجعوني اكمل تعريص ونتمتع كلنا الجزء السادس وصلنا الفيلا نزلت من التاكسي امي الفستان هيطق من لحمها وطيظها مقمبره لورا احلي متناكه ا فادي فتح دخلت لاقيت جورج ومينا قالعين بالبوكسر وجسم رياضي اااف هي دي الرجاله احح امي شافتهم عنيها لمعت المتناكه عجبها الرجاله اوي هجموا ع امي واحد من ورا والتاني قدام فعصوا لحمها وطيظها وكسها وبيفرك بزها جامد المتناكه ال**** وقع وشعرها ع كتف الراجل اااف فعصوها بينهم راح جورج شالها احه دي جسمها ملان وتقيله بس ده راجل مش خول زينا يبختك بزبره يانيره حطها ع السرير وجهم التلاته قدام امي جورج اتكلم بصي يا متناكه وانت ياديوث انتم ملكنا النهارده هنعمل كل حاجه واي حاجه وانتم خدامين لينا مسمعش صوتكم غير حاضر ونعم انا نفسي من زمان انيك مره محترمه قدام الناس وبتلبس خمار وابنها كمان معاها دي حلم وراح فاتح الدرج خدي يالبوتي ظرف ملان فلوس امي فرحت أوي وانا كمان بص ياسيدي انا وامي تحت امرك وكسها ملكك اقلعي ملط والبسي حجابك بس وتعالي ع ايدك ورجلك زي الكلبه وانت ياخروف اسحب امك هاتها للي هيعشر كسها ويمتعها يلا التلاته واقفين وامي قلعت ملط وبالحجااب بس منظر ابن متناكه اوي يجنن وسحبتها للرجاله وقعدت جنبها انا وامي نمص ازبارهم اااااح يحشر زبره ف بقها هتتخنق ويطلعوا يضرب وشها بزبه الكبير ااف وخلاص ازبارهم وقفت ولعت ومبلوله جه مينا ورا امي اقفي يافاجره تعال ياخروف وطي وانتي واقفه والاتنبن قدامها ماسكينها من الطرحه وبتمص ازبارهم وبيقفشوها منظر حلو جدا يكبر قروني امي موطيه وبزازها مدلدله وقفت جمبها مسكني من شعري حط زبه ف بقي هفطس ااااه وبيلعب بصوابعه ف كسمي نيرة مص يابن المتناكه مص عشان ازحلقه ف شرف امك النجسسه مص امك كسها سخن ياخروف اااف شال زبه.. افتح شرف المتناكه امك وامسك زبر سيدك وسيد اهلك حطه ف كس امك الست الشريفه يلا ياض... حاضر ياسيدي شرف ليا انك تنيك وتعشر امي ده كسمي نيرة هيتمتع بزبك الكبير وكل حريمي تحت زبك انت وصحابك يابن الفاجره كلامك حلو ااه دخلت زبره ف كسمي دخل كله وماسك وسطها بينيكها وامي مش قادره تتكلم من زبر ف بقها ااااه جورج.. ايه يا مينا المتناكه للكل مش وحدك انت قفشت كسها مش هتحلها هههههه اه ياصاحبي الوليه كسها مبطرخ كله لحم اااف الجماعه دول ياجورج حريمهم بنت متناكه اجمل اكساس وهايجين ع طول خد ياعم اهي رزعها قلم ع طيظها وامي بتتشرمط ااح براحه يا راجل ده لحم مكلف ههههههي اااف جورج نام ع ضهره امي ركبت ع زبره وانا مسكت زبه دخلته ف كسمي وفادي من وراها مسكت زبره ركبته ف طياظ امي الكببره ااااف المتناكه ف النص والرجاله بيدقروها منظر الزبرين ف كس وطيظ امي ولحمها بيرج ومينا واقف قدامها وانا بمص زبره ااااه زبك يجنن طعمه حلو اوي اااخ اااه طعمه مكان كسمك يامتناك كسمك هايج ياخروف بص وهز قرونك وشرفك بيتاخد ع ازبار الرجاله يامعرص امي بتتناك وجورج بيرضع بزازها وفادي بيرزع طياظها. فادي شال زبه جه مينا ورا حط زبه ف طيظها وبيرزع وانا بمص زبر فادي بنضفه واهيجه اااح زبك يجنن يافادي اا. مص يامعرص مكان طياظ امك انتم المفروض نسوانكم يتناكوا ف الشارع ع طياظهم الكبيره الشراميط شالو ازبارهم وخلوا امي تمصلهم ومينا بياكل كسها اااف كل ده كس ده يتاكل اااف هنيك كسمك للصبح وخلاها ع ضهرها ورفع رجلها ع كتفه ورزع زبره جو كسمي بيدعكها تحته وامي تصوت من الرزع ااااف خدي يالبوتي خدي يامتناكه هعشرك يازانييه وفتح رجليها نزل يرضع بزازها ويبوسها وكتم بقها ببوسه مشبك ورزع جامد اوي ااااااف مبسوط بيها فادي.. براحه ياض الوليه كسها هيتشرم ههههه امك هتتفشخ ياخول الرجاله هيعشروها خههههه قام من عليها امي جسمها احمر اوي من النيك كسها مبلول بينزل شهوه جه جورج فنسي زي الكلبه وقف وراها تعال يابن المتناكه مص زبي وحطه ف خرم امك ام طياظ اف مصيت وركبته ف خرمها وجابها من الطرحه ركبها زي الحصان وبيرزع بغشم امي بتترج تحت زبه وبتصوت ااااه ااااي مش قادره طيظي اي براحه عليا يامفتري اااي معندناش رجاله يعملو كده براحه عليا ااه ياواد كلم الرجاله براحه ع امك ياخول هيموتوني بزبارهم اااااح ارزع يادكر ولا يهمك امي فرسه طياظها تتحمل ولحمها كتير عشروها اف وفادي جه مكان جورج ركب زبره ف كسمي نيرة ويرزع ومينا زبه ف بقها وجورج قاعد بيقفش بزها جامد المتناكه زي البقره حوالي اكتر من ساعة واوضاع كتير عشروها ومرمطوها وجت اجمل لحظه بينتظرها الديوث انا والخولات بنحب لحظه نطر اللبن ع شرفنا الرخيص جه جورج وقفها وخلاها توطي وانا ساندها من قدام وركب زبه ف طيظها وبيرزع بغشم امي بتترج كلها اااه شايف ياخول امك بتتعشر زي البقره من رجاله بجد مش ابوك الخول ااااف طيظي اي اي اح نيكني انا خدامه زبرك يا دكري ااااي جورج... خدي يازانييه ف طياظك عشان تهزيها ف العبايه وتتعبينا ف الشارع خدي اااف ااااه اااااع ولاقيته بيشخر وحضن امي كان بضانه هتخش جو خرمها امي صوتت من الضم تاااااااااااح هنزل يامتناكه هنزل لبني خدي اااااه اااف وهدي شوي شال زبه خرم امي نافوره لبن نزل ع كسها المربرب اااف مسح زبه ف وشي ومصيته نضفته وجه مينا تعالي يامتناكه ع جنبك وهو وراها زبره ف كسها ورافع رجلها اااف امي ع جنبها والراجل وراها زبه غاطس غ شرفها وايده بيقفشها ويحسس ع بطنها ولحمها اااه شويه ولاقيته بيرزع اوي ااااه وبيضربها بالاقلام اااه هنزل ياشرموطه خدي يامتناكه اااه كسك يجنن خدي ااااف كسمي بيطلع لبن كتير الوليه مش قادر ه خلاص كسها وطيظها كلهم لبن جه فادي تعالي يامتناكه مصي انتي والخروف نزلي واحلبي زبري جو بقك يلا امي بترضع زبه وانا جنبها بنمصله وهو مبسوط متناكه وابنها بيمصوا زبره وهينزل كتم زبره جو بقها ومسكها من طرحتها زنق راسها ف الحيطه خدي يانيره خدي ياعشيقتي بص وملي عنيك وامك الزانييه بترضع لبني يامعرص ااااه اااه نزل لبنه جو بقها امي وشها جاب الوان ولما شال زبه اللبن غرق وشها نزل ع بزازها اااف امي اتناكت وكسها فيه لبن راجل غريب طياظها اللي بتهيج الشارع ملانه لبن ووشها غرقان بجد الرجاله عملوا حفله تليق بكس وجمال وحلاوه نيرة المتناكه امي الفرسه نص ساعة يادوب قدرت تقوم حميتها وغسلت جسمها وروقتها ولبستها اللبس ماعدا الكلوت اخده جورج هديه وخرجنا لاقينا عربيه تبع فادي وصلتنا الببيت كان الصبح ابويا نايم وامي دخلت قلعت بالقميص واترمت ع السرير مقامتش الا العصر ابويا. ياض ياهيثم امك مالها مش دريانه باي حاجه ولا بتتحرك في ايه ابدا يابابا دي تعبانه من الفرح وهي مكنتش بتنام معلش سيبها تنام وانا هحضر فطار لينا ماشى طبعا خلاص كده اختي اتفتحت وبقت تمام هتشيل الحمل عن كسمي شوي وطبعا ف احداث جديده لسه وف شراميط هتظهر تعليقك وارزع لايك ف طياظ امي هههههههه الجزء السابع فادي رن عليا عامل اية واخبار المتناكه امك عشيقتي احنا تقلنا عليها بس امك جامده وتتحمل ولا يهمك المهم متعه الزبون طالما بتدفع تحت امرك وكسها ملكك وبرحتك طب المهم عاوز انيك اختك هاله العروسه بقالها اسبوع وهتجنن علي كسها عارف كنت بلحس واشفط كس اختك هاله ونفسي افتحها واخد شرفها ع زبي بس مرضتش اكون سبب لزعلها وصبرت عليها من سنه بنيك ف طياظ اختك وارضع بزازها لغايه مبقت فرس طياظ مشدوده كبيره وبزاز ملبن طري يلا وريني شطارتك وشغل قرونك وهاتلي اختك انيكها بقولك ايه هو جوزها مش خول زيك كده ولامحترم اصلي همووت وانيك شرموطه من حريمكم قدام جوزها كل اللي بنيكهم مطلقه او ارمله او بتغفل جوزها وهو ميعرفش واللي يخليك تنيكها ع سريرها وف وجود جوزها وتكسر عينه تعمل معاه ايه يالهوي بص من الاخر عشر تلاف جنيه وهدفعلك قبل النيك هاه وريني شطارتك رنيت علي هاله بقولك ايه مش كفايه ع الخول جوزك بقي فادي هيتجنن عليكي هههه وانت عاوز ايه ياخول من اختك العروسه عاوزك تتناكي من فادي ف سريرك وقدام جوزك عمرو خخخخخ جري ايه يامعرص هو انت فاكر كل الناس زيك بقرون احيه يابنت المتناكه افهمي انا هخطط وتنفذي بالحرف الواحد. وهديكي الفين جنيه هاه... بجد. بس هاخد الفلوس بكره احسن عمرو مديون لطوب الارض ونا عاوزه فلوس اشتري طلبات تاني يوم جت عندنا قعدنا نتفق هنعمل ايه بصي ياهاله هتنفذي كلامي انتي وامي عشان الموضوع يتم وهديكي الفين جنيه داوقتي والف بعد النيك وانتي يانيره هتخدي زيها امي قالت انت اتجننت ازاي فادي هينيك اختك قدام جوزها ده قفل ومش ممكن.... اصبري واسمعي هاله من النهارده لغايه الخميس متخليش جوزك ينيكك قوليله عندي ظروف وترقصي وتلبسي احلي قمصان وتقلعي ملط كمان عاوز جوزك يهيج ع الاخر وانتي يانيره هتروحي يوم الخميس عند هاله وهي هتيجي هنا كانك كنتي ف مشوار ورايحه تزوريهم ولما تدخلي عاوز شرموطه من الاخر تخلي عمرو يغتصبك وع تلفون مع بعض وانا وهاله وفادي هنستني تلفونك ماشي كده يوم الخميس الصبح هاله رنت عليا الو عمرو ع اخره ده كان هبنيكني امبارح غصب فلت منه بالعافيه جت عندنا العصر وامي راحت عندها بترن الجرس عمرو اتفضلي ياحماتي اهلا هي هاله مش هنا ولا ايه لا دي راحت عندكم يوه يقطعني طب امشي انا لا ميصحش اتفضلي اشربي عصير وارتاحي من الحر كان بالشورت وكات دخل وجه بعصير امي قلعت الخمار ورابطه الطرحة لورا يعني رقبتها وصدرها منورين قدامه الواد تنح شوي ااااتفضلي خدي راحتك ياحماتي اهلا شربت العصير والواد بيبص من تحت لتحت هيتجنن قامت قالت تعالي معاي عاوزه ارتب المطبخ عشان هاله مش قادره ساعدني وقلعت العبايه السوده اااف لابسه جلابيه بيضا شفافه الكلوت والسنتيال احمر كانها ملط والواد عرق خالص تعالي ارفع معايا الكرتونه وهو بيعدي تروح مصدره طيظها والواد حك فيها وبدا يتجرا عليها وخلاص مش قادر امي قالت هرن اطمن ع هاله الوو ايه يابت جوزك خلاث ع تكه جهزي نفسك تعالوا كمان ربع ساعه هديكي رنه هيكون معايا ف السرير امي رجعت المطبخ وهي بتوطي ااااي رجلي الحقني راح مسندها ولحمها ع كتفه والواد خلاص دخلوا ع السرير قعدت وقالت شوف كده ف جرح ولا حاجه ورفعت الجلابيه لفوق ركبها المتناكه رجلها مدملكه بيضا اوي يجنن مسك رجلها بيدعكها طلع لغايه وركها وهي نامت ع ضهرها راح راكب فوقها ااااه مش قادر يانيره ارجوكي انيكك مره واحده بس ابوسك مممممممواه وخلاص سخنوا امي اصبر بس رنت عليا الو ياهيثم اختك عندك ولا نزلت لا ياماما هاله نامت شكلها تعبانه هتتاخري عندك ولا جايه اهو خلاص كله تمام ف ثواني فادي بالعربيه وانا واختي معاه طلعنا ع الشقه كنا متفقين هدخل عليهم واتصدم وخدت مسدس صوت من فادي اهدد بيه عمرو ودخلت رزعت الباب برجلي لاقيته بينيك امي الواد اتفزع وقام جري سبته بالمسدس اقف يابن المتناكه مكانك ولا حركه هقتلكم ولنتقم لشرفي يا ولاد الوسخه ارجوك ياهيثم بلاش تمووتني ارجوك مستعد اعمل اي حاجه تحتوامرك اسف وحقك عليا اسف وبيعيط قربت منه ورحت ضربه بالرجل وقع في الارض وامي بتلطم وكانها شريفه هههه هقتلكم هقتلك اخر مره عشان خاطري سامحني انا غلطان امسك ياخول امضي من غير متقرا لو فكرت هقتلك يلا الواد مرعوب ومضي ع الاوراق قلتله شاطر ياخول انت مضيت ع الشقه وشيكات تحبسك مدي الحياه وكمان اعتراف بانك هتنتحر لانك مش قادر تسدد ديونك ايه رأيك الواد منهار وبيعيط ارجوك كفايه دمرتني انا كده همووت بلاش الحبس هو في حل واحد ينقذك وهتاخد الاوراق وكاني مشفتكش بتنيك امي ابوس رجلك قول انا مستعد اعمل اي حاجه مراتك هاله هتتناك قدامك هنا من مستر فادي وانت موجود وهي مره وخلاص وهتاخد الاوراق وتعيش طبيعي ولا اقتلك وبعد كده الشقه والمعاش كل حاجه هتبقي لاختي وبرضه هتتناك هنا ع سريرك موافق بس بلاش فضايح امي قامت وقفت جنبي وبتضحك ههه شاطر ياواد ده انت الشيطان يقولك يامعلم هههههههه يلا بقي هاله دخلت وفادي معاها وعمرو ملط بيعيط وبيبص قالتله اعمل ايه انت اللي ورطتنا ولازم ادفع تمن عمايلك يا جوزي فادي واقف ورا هاله بيحضن اااااف مراتك ملبن طري اااخ طياظ مراتك جميله ياعمرو بصراحه تتاكل اكل وانا الليله هعشر مراتك واعبي كسها وشرفها بلبني قدامك ولا تفتح بقك انا مصوب المسدس علي عمرو وهاله ف حضن فادي قلعها العبايه لابسه قميص نوم اسود قصير يجنن اااف قلعها ملط ومسكها من شعرها قعدها قدام جوزها بص كده ع مراتك هاله وشوف بنفسك اهي بتمص زبري يامعرص ياخول اهي هاله بتمص وبتبلع زبر فادي وبتبص لجوزها اممممممح ااااف زبره طعم اوي ياجوزي تدوق ولا اقولك ده بتاعي انا ااااامح اااف مراتك شرموطه اوي زبي يابنت المتناكه براحه اه بيطلعه ويضربها ع وشها جامد اهو بيلطشها شايف مراتك مبسوطه يامعرص عمرو كده برضو ياهاله وانتم مكنتتش متوقع كده انتم مظبطينها مع بعض اه ياكسمك انا اللي مخطط وراسم كل حاجه امال فادي هينيك اختي فين هو في متعه اكتر من انه ينيك مراتك ع سريرك اتفرج واتمتع صدقني كله بيعدي ولا اموتك دلوقتي وبرضه هينيكها ويعشرها عادي امي.. خلاص ياهيثم هو هيقعد ساكت ولو فتح بقه ومنفذش طلباتك موته وخلاص كلب وراح عادي من بكره هجوز بنتي ع عفشك وهنتمتع برضه ههه فادي نيم هاله قدام جوزها وخلا كسها قدام وشه بص كده شايف حلاوه وجمال كس مراتك اااف شفايف تجنن هدخل صباعي اااف ااااه براحه ع كسي يادكري ونزل لحس وبياكل كس اختي اااام ااااااح ااااامح كسك يجنن طعمه حلو اوي هاه مستعد ياعمرو تشوف زبري بيشق شرفك وبينيك مراتك بص كده يابن المتناكه متبصش هناك تعالي هنا وشخط فيه روحت شديت الاجزاء امي صوتت براحه لا لا خلاص هيسمع كلامكم بلاش تموته الواد خاف وحس اني مش هتردد اموته ف اي وقت فادي رشق زبره ف كس هاله ومسك جوزها من شعره بص يابن المتناكه بص ع شرفك الرخيص اهو خد اهو ااااه كس مراتك ضيق ياخول اااف يجنن اااي الحقني ياعمرو كسي ولعه بيوجعني الراجل زبره كبير عليا اااااي الحق مراتك بتتمرمط اااي اااااح ههههه ده خول يامتناكه اخره يتفرج عليكي ااااف امي كسها سخن اوي وجت جنب هاله بترضع بزها شايف يامتناك نسوانكم كلهم متناكين خدامين طلع زبه وضربه ع كس هاله وضرب وش جوزها بيه شم ياكلب ريحه كس مراتك النجسه هعشرهالك فضل نص ساعة ينيك ويشقلب اختي وجه نيم جوزها ع بطنه وهاله ع بطنها عليه وفادي نام عليهم زبره ف كسها وبيشد شعرها اااف منظر روووعه جوزها تحت وهي فوقه لحمها فوقيه والفحل بيدك ف كسها بيرزع فيها وبيوطي عليها مبسوطه يالبوه اهو بنيكك فوق جوزك عشان تعرفي مفيش راجل هنا غيري انا وبس طبعا يادكري انت وبس اي رايك يامعرص حاسس بلحم مراتك وهي بتتوجع فوقيك من رزع زبري ف كسها وانت مش قادر تعمل حاجه ههههههه مراتك لبوه اااف اااااف وقفشها جامد هي بتصوت من كسها لسه مش شايل زبره وجوزها تحت بيزوم من الرزع فوقيه وهو بيرزع قافش ف بزاز امي رضاعه ولما جه ينزل حضن هاله وجوزها ونزل بغشم اوي دفن زبه كله كله جوه كسها وفضي لبنه كله شال زبره كس هاله بينزل لبن ع طيظ جوزها وامي بتمص زبر فادي اااح ااامح احه انا متنكتش اعمل ايه بكره يانانا اوعدك اتتي وبنتك همتعكم يلا سلام لبس ومشي واحنا لبسنا وسييت هاله وعمرو ع السرير ملط قلتله الاوراق معاي لو فكرت انك تأذي اختي هدفنك انت واهلك ع فكره امك برضه اول واحده ممكن ابدا بيها خليك عاقل واتمتع ولو مش عجبك الوضع تسكت ومتتكلمش سلام يا جوز اختي هههههههههههههه الجزء الثامن روحنا البيت مبسوطين اختي اتناكت واخدنا فلوس بقولك ايه يانانا نعم ياخول قول متيجي نروح اسكندريه يومين نروق ونشوف زبون جديد ولا ايه رأيك وماله انا معاك بس براحه عليا شويه كسمك بيتعب ههههه... ده كسك يتعب اي دكر يا ماما ياقلبي انتي ❤ممممواه بحبك وانتي شرموطه بتجنني يلا بس بقولك ايه ايه رايك هلبسك عبايات بس هتغيري الخمار بنقااب هيبقي فااااجر علي لحمك واصلا الرجاله بتريل ع اي متناكه منققبه اسمعي الكلام هنزل بكره اشتريلك عبايه ولوازم الشغل ونسافر واحجزلك سوبر جيت اوكي اشتريت النقققاب والعبايه امي لبستهم زبي وقف عليها اااف حته فرسه تحسها سعوديه بس لحم مصري متناك ااي ده يخربيت كسمك تجنني ده انا هعمل فلوس من كسك تخليني مرتاح طول عمري نزلنا تاني يوم وقفنا جنب الاتوبيس بنقي زبون عشان ينيك امي ويدفعلي المهم لاقيت واحد حوالي 30سنه بس جنتل اوي شكله امور ومعاه فلوس وشياكه اوي اتسحبت جنبه احم ازيك معلش انا اسف بس قولت ادردش معاك شكلك مخنوق ليه كده عموما انا هيثم وانت انا زيزو اسكندراني ومضايق لان عربيتي عطلت هنا وسيبتها لصاحبي هيصلحها ويحصلني انا لازم اسافر عشان شغلي وفلوسي عموما خير متتضايقش ده حتي احنا هنكون ضيوف عندكم ولا تزعل مننا لا ابدا يانجم مرحب بيك وبصحابك امال هما فين انا مش شايف غير عائلات وفي مدام لوحدها بس ايه الجمال ده شايف ولا انت ملكش ف النسوان ههههه يعني انت ليك فيهم احووه ده انا لازم انيك كل يوم بفلوسي اي لبوه تقولي حاضر واهم حاجه مزاجي. طب بص انا مش هخبي عليك دي بقي امي ايه بجد انت هتهزر اه بجد. امي وهي مخنوقه وتعبانه من الوحده اصل بابا مسافر وسايبها وحدها معلش يعني كسم ابوك ده حد يسيب الفرسه دي معلش لساني طويل وصحابي عارفين كده ?خد راحتك اصل انا كمان مخنوق واقع ف ورطه ومحناج خمس تلاف جنيه ضروري ومش عارف اعمل ايه قولت انزل اسكندريه يوم افكر واشوف حل اااه ولا يهمك ياهيثم ممكن استضيفك انت والفرسه قصدي امك هاه متفكرش انا عندي شقتي ع البحر دي للمزاج هسيبك فيها مع امك ولما نوصل نتكلم ف الفلوس متقلقش من حاجه روحت لامي اوو خلاص الواد عينه منك اتقلي عليه خالص وبراحتك تعالي سلمنا عليه اهلا يا زيزو هيثم بيشكر فيك هو انتم لحقتم تتعرفوا اه طبعا وصحاب كمان جينا ركبنا الاتوبيس انا وامي كنا ف الكنبه وزيزو قدامنا امي جنب الشباك وانا جنبها بعدين قولتلها هجيبهولك تسويه ع نار هاديه عاوز اخليه يدفع من غير ميفكر ماشي يافرسه زيزو ممكن تيجي مكاني اصلي مش حابب الكتبه اه طبعا اتفضل تعالي معلش بقي يا مدام هضايقك شوي ولا اقوم لا ياخبر اقعد بس انا بنام ف المواصلات واحتمال اضايقك شوي ولا يهمك خالص خدي راحتك يامدام اتحركنا ولحم امي نيرة طري لازق ف زيزو بيتهز وبزازها بيتنططوا الواد ع اخره امي عملت نايمه والواد بيحسس ع وراكها اااف وشوي طلع ع كسها وحاول يقفشها وامي ساحت طول الطريق بيتحرش بيها نزلنا ع شقته دخلنا قالي ممكن اعرض عليك طلب وافهمني كويس بص ادفعلك اللي تقول عليه خمس تلاف سبعه ولو عشره كمان هدفع بس عاوز اريح امك واعوضها من الحرمان امك محرومه نيك هي مش صعبانه عليك بصراحه صعبانه عليا بس اعمل ايه المشكله انها ملتزمه ومفيش راجل لمسها غير بابا بس هي بقالها فتره عصبيه ومخنوقه لكن ازاي هتلمسها دي مش هترضي ملكش دعوه انت وافق وهظبطك خلاص النهارده باليل تفتحلي وتدخلني عليها وهي نيمه وانت اعمل نفسك نايم ف الاوضه التانيه يلا سلام اتفقت مع امي ع كل حاجه وفهمتها انها متناكتش من حد خالص وتعمل انها شريفه خالص باليل جه فتحت الباب ودخل بيبص عليها لاقاها نيمه ع ضهرها لابسه قميص احمر وجسمها ابيض شمع اااغف امك نتايه تتناك لشهر مش ليله دخل يتسحب جنبها اااف كل ده جمال وحلاوه ده بن متناكه اللي يسيبك يافرسه قلع هدومه كلها زبه كبير تخين وجسم رياضي نام جنبها باسها ع خدها براحه وحط زبه ع ايدها وحسس ع فخادها اااف الواد بيتحرش بامي قدامي وانا رافع قروني بتفرج عليه الواد سخن حضنها وباس شفايفها جامد اووي ايه ده ابعد عني يامجنون هصوت والم الدنيا عليك اهدي يا نيرة اهدي انا مش قصدي اضايفك انا حاسس بيكي محرومه ومخنوقه من قله الجنس وده حقك عاوز اساعدك واوعدك مش هتشوفيني تاني وتحت امرك ف اي حاجه فلوس او اي حاجه محتاجاها بس ممكن تهدي بقي امي عملت نفسها بتعيط والواد بصلي شاورتله خش عليها راح حضنها ويبوسها اامممممح اهدي وسييبي نفسك خالص اعتبري نفسك بتحلمي غمضي عينك وعيشي احساسك ياقلبي المتناكه سابت نفسها للواد امممممح اااااام كل دي بزاز اااااف لبن يالهوي اممممممح اف بعشقك اوي نزل ع كسها مش لابسه كلوت كسها غرقان شهوه ااااف مش ممكن كسك اجمل كس شوفته ده تفاح احمر يتاكل اكل افتحي رجلك وخليني اكل كسك المحروم ده ااااااح ااااام ااااي براحه علي كسي اااه مش معقول اااي كسي اي كسك مولع يانيره هطفيه بس تعالي الاول مصي زبر حبيبك ودكرك اللي هيعوضك مصي يامتناكه امي مفنسه جنبه وشها ع زبره وطيظها جنب ايده بيبعبص ويفرش كسها وهي بتاكل زبره ااااف اااااح مصي يامتناكه اوي ده انتي جامده اااف كسك كله شهوه ااااف كل ده طيظ اااف اموت ف لحمك ياشريفه انتي وكل متناكه لابسه نققاب وتاعبه الرجال بطياظكم ااااه وخلاها مفنسه جه من ورا رشقه ف كسمي اااف ااااح ااااف كسك يجنن يامره ااااف بيرزع وامي بتترج تحته الواد هيتجنن من حلاوه جسمها وسخونه كسها الكبير المقلبظ اااف اه خدي خدي اااف يامتناكه ده جوزك خول خروف ااف دخلت عليه وهو نايك امي وزبره جوه كسها وجاييها من شعرها اهههه بصي يامتناكه ابنك الخول اهو شايف ياض امك طلعت متناكه اهي زبي جوه شرفها الرخيص بس امك النيك فيها متعه اوووي ااااف وعمال يرزع وامي تصوت من الضرب ع طيظها قلتله خلي زبك جو كسمي ونيكها للصبح معنديش مانع بس القلوس فلوسك فين ولا اخدها وامشي. خخخخخخ تمشي اي يابن الفرسه ده زبي مش راض يطلع من شرف امك اصله بيعشقها اااغف خد. الفيزا وانزل اسحب خمس تلاف مش ده طلبك مع ان كسمك يستاهل ملايين ههههه يلا غور خليني اتمتع وانا بهتك شرف نيرة المنققبه دي نزلت سحبت كل الرصيد حوالي خمسين الف وطلعت قفلت تلفونه وخبيت فلوس ووريته الخمس تلاف بس هو ف دنيا تانيه غرقان ف كسمي وامي بتتشرمط عليه نام ع ضهره امي قعده ع زبه وخدته كله ف كسها اااف الواد تحتها مش باين من لحمها بيرضع بزها وبيقفش طيظها وزبه بيتعصر ف كسها الفاجر ساعه كامله امي حلبت الواد خلته نزل اكتر من مره لغايه منام من التعب والمتعه خدتها من جنبه براحه ولبسها ف ايدي خرجنا ف الصاله لبسه كله وتلنققاب وخدت الشنطه بتاعتي ونزلت انا وامي الساعه 4الفجر وقفت تاكسي لمحطه القطر وخدنا القطر لمصر ومعايا خمسين الف جنيه مش مصدق امي من النيك نامت ولما روحنا شيلت الفلوس وبوست كسمي ولحسته نضفته من جوه كنت باكله من كتر لحمه اااف يسلملي كسك الغالي اللي بيصرف علينا❤بعشقك الجزء التاسع اسف ع التاخير بقيت ديوث وقواد وخلاص بقيت حياتي كلها تعريص وفلوس حاجه حلوه اوي كس امي وكس اختي بكسب من وراهم احلي فلوس عملت ايميل فيك وبصطاد منه الرجاله بس الجادين وبتاكد منهم بشوفهم كمره واطمنلك اعرضله امي واختي وهو يختار المتناكه اللي ينكها واحد اسمه كامل 39سنه صاحب سلسله محلات لبس حالته مرتاحه وبيخاف ع سمعته بس انا طبعا برضه بشتغل ف السر بس هو كان طلبه ينيك شرموطه مع جوزها وهيدفع اللي اطلبه قلتله طب لو اختي. لا انا عاوز ديوث ومراته طلبك عندي ياباشا انت مجوز ياخول اه ولسه طازه امال ليه مكلمتنيش عنها اصل امي هي اللي بتتناك ومراتي ممكن اقنعها معقول هتقدر ولا انت كلام ياباشا خلصانه وحيات جمال زبرك اللي يجنن ده اف ده ف المص عسل هخليك تنيك مراتي هاله طبعا اضطريت اخلي اختي مراتي لان الزبون اهم حاجه يتمتع وينزل لبنه كله قالي هي فين يامعرص ف مشوار ربع ساعة وهتيجي وهتشوفها لو مراتك عجبتني هغرق كسها فلوس وهدايا كمان بقولك ياباشا لو امي كمان هههههه ده انت ديوث جامد امك حلوه ياخول احلي متناكه هتنيكها تحب اعرضهالك اه طبعا ولو عجبتني هبعتلك اللوكيشن بتاع الفيلا تجيبهم وتجيني خمس دقايق وهرجعلك يلا يا مكنه عندك زبون هههي مين ياخول دكر متريش وزبه يستاهل لحمك يا احلي ام متناكه البسي النققاب وقميص ابيض من غير حاجه تحته ها جاهز يافحل بيتي اه يامعرص اعرضلي لحمك الموقف يهيج نيك تخيل كده يادكر معاي المشهد الراجل ملط وزبه نايم شوي وكبير نايم ع سرير والاب توب قدامه بيشرب خمره ومولع سيجار يلا ياديوث فين امك انا داخل مع امي نيرة الراجل شاف لحمها منور والقميص ابيض ملزق ع لحمها بزاز ملانه وسوتها عاليه وفخاد جملي لبن اااف هو ده اسمك ايه نيره وانت كامل يالبوتي يامعرص كمل فرجني لحم امك كله قلعهالي ياخروف الراجل زبه وقف عليها امي واقفه وانا بقلعها القميص وحده وحده خخخخخخخخخ يابن الزانيه امك لبن اف كل ده لحم ايه ده كسها مبطرخ تمام ياخول هات امك دي لازم احط زبري ف شرفها ومراتك فين ياخول طبعا كنت كلمت هاله وفهمتها جت دخلت وامي قالعه ملط بالنقاااب كانت لابسه فيزون لازق ف لحمها ومجسم طياظها وشافف كسها وبادي مش لامم لحمها اف ايه ده ياهاله انتي خلاص بقيتي فاجره تعملي اللي عاوزاه المهم الدكر ده عاوز ينيك مراتي وانتي هتكوني مراتي هو شاف امك عجبته طبعا المهم انتي يابطل انا جوزك الخروف الراجل بيرن كمره فتحت ايه يابن المتناكه هستني كتير فين مراتك الشرموطه خلاص ياوحش جت اهي كامل زبه حديده وهاله واقفه وانا جنبها لفي كده مراتك بطل ياخول اف قلعها ملط باخول لا دي بقي لما نتفق ونجيلك تمام ? بقولك ايه تعالي النهارده الخميس وانا وحدي والفلوس اخر حاجه تفكر فيها ابعت فونك هكلمك كلمته واتففنا وامي لبست عبايه سوده تحتها قميص احمر قصير وكلوت سبعه مرسوم ع طياظها العريضه وهاله روحت شقتها وانا وامي معاها دخلت الحمام استحمت ونتفت لان جوزها مش بينيك ع طول وخرجت ملط اف لحم مشدود فاجر ابن متناكه امي واو ايه يابت الحلاوه دي يخربيتك انتي مانجا طالعالك يالبوه يالبن هههي دخلت شاورتلي انت دلوقتي جوزي الخروف وانا بتمني يكون جوزي زيك كده تعالي طلعلي اللبس اللي هتناك بيه ياخروف طلعت كلوت فتله اسود وسنتيال احمر وقميص قصير ازرق وبنطلون ابيض هياكل لحمها الكلوت واضح منه وبادي احمر بزازها رافعاه ورافع قروني معاهم اتمكيجت وتمام تعال يامعرص بوسني وشوف بنفسك كده حلوه والا اي بوستها وحضنتها اااف تجنني ياحبيبتي مووواه نزلنا وصلنا الفيلا رنيت بعتلنا البواب اتفضلوا البيه جوه دخلنا ومفيش حد برضه البواب.. خش اطلع تاني دور اول اوضه ع يمينك وراح قافل باب الفيلا اللي جوه طلعنا فتحت الباب لاقيت كامل ع السرير ملط تعال ياهيثم قام وجه بيسلم ع امي اهلا نيرة ههههه النقااب عليكي يجنن ارفعي اشوف وشك امي رفعته اااف يابن المتناكه امك ملبن اوي وراح حضنها بوسه مشبك بيشفط بقها وهيقطع العبايه اااااف لبن يالهوي امك متناكه بلدي واوو مراتك كمان شكلها نتايه مش ممكن ايه ده طبعا الخروف مش مكيفك وخدها بوسه وهاله حضنته وبتاكل بوقه المتناكه هايجه اوي الراجل سخن ااف مراتك مولعه يامعرص يلا قلع مراتك حته حته وانتي يا نيره اركعي قدامي ومن تحت النقااب مصي زبر سيدك وسيد اهلك كلهم اااح اااف ااف قلعتها البادي القميص يجنن وبفك البنطلون وبنزله قالي استني ياخروف خلي مراتك تلف ونزل البنطلون براحه اعرض لحم مراتك حلو فعلا لفت وبنزل البنطلون لحم طياظها ابيض طري الكلوت غاطس جو فلقتها الراجل هيتجنن وانا هتجنن كمان مراتي بجهزها للدكر وامي بتجهز زبره عشان هينكهم اااف قلعتها ملط خد مراتي ع حجره بيقفش وبيبوس فيها وامي كمان قلعتها ملط المتناكه امي ومراتي بيمصوا للراجل وهو مبسوط اوي زبره حديده طويل عريض احح تعالي ياخروف اقعد وخليهم يمصوا حلو شوف شغلك مسكت امي من شعرها دخلت زب الراجل كله للبيوض وكتمتها وشها احمر هتفطس اااف طلعته مزحلق اوي روحت حطه ف بوق هاله برضه كله اااف زبييييي يابن الزانيه مراتك وامك جامدين اوي ااااي راح واقف وخلا مراتي حبيبتي هاله تفتح رجلها وانا ماسك زبره الكبير وامي عند راسها كسها فوق وش هاله وكامل زبره بيدخل ف مراتي براحه لان كسها مش متحمله اااف وانا براقب دخول زبر الدكر ف شرف مراتي هاله كسها مفسووووخ شفايفه ع اخرها اخيرا زبره كله جواها وهاله مراتي بتعض كس امي نيرة من الوجع وامي الراجل بيشفط بوقها بوسه عشاق تخيل المشهد انت ع ركبتك والخروف بيدخل زبرك ف شرف مراته وامه بتبوسك وكسها ع وش مرات الخول ااااف ساب امي ورفع رجل مراتي ع كتفه ورزع جامد صوتت ااااي تااالي براحه حرام عليك ااااف مش كدة بصلي شايف يابن الزانيه مراتك كسها ضيق البت من حقها توسع وتتمتع حط الكلوت ف بقها وتعالي جنب مراتك خدها ف حضنك وانا برزع كسها خدي اااف خلاص هاله كسها مفسووووخ وماسكه فيا بتعض ف الكلوت وشها احمر وعرقانه والدكر بيرزع ف كس مراتي مش راحمها وقف رزع وبص لمراتي هههههه ده انتي متناكه بس يلزمك دكر يمرمط كسمك وانا بنشف العرق لمراتي شاطر ياخروف خليك مع مراتك ف اصعب اوقاتها مراتك بتتناك ومستحمله زبري جواها والوجع عشان تصرف علي البيت ياخروف عشر دقايق وطلع زبره جريت عليه امصه وانضفه مممممممممح زبك يجنن اااف طعم كس مراتي حلو تعالي ياواسعه يامتناكه فنسي زي الكلبه وانت ياخروف وسع لحم امك الكتير ده والحس كسها نضفه وحط زبر سيدك ف كسمك فعلا لحم فخادها كتير كسها مدفون ف لحم اببض وسعت ولحست وحطيت زبر الدكر ف كسمي وراح ماسك ايديها وشدها عليه ااااف راكب حصان ?وبيرزع ف كس امي نيرة وطياظ امي الكبيره بتطرقع الراجل هيجان اااف امك متناكه ولحمها بيرج ع زبري اااف انا نزلت بلحس كس مراتي بنضفه عشان تهدي ااااف كسها مةلع ومفشخ اوي الحس يابن الزانيه الحس كسي شايف الرجاله يامخصي اتفوووو وانا مبسوط اوي باكل كسها قلبتها ع بطنها وبلحس طيظها اااف طياظك تجنن يامراتي يا مجننه الرجاله بطياظك اممممممح اخرس ياخروف والحس اف اااه الحس خرمي عشان سيدك وسيد كسمك هينيك طياظي ااااه امي نيرة الراجل بهدل كسها من الرزع ااااف اااي اااه ارزع يادكر كسي من زمان مدقش زبر كبير زيك اااااه ياواد يابن الزانيه تعالي الحق امك الراجل فشخني ااااف ااي كسي طلع زبره من كس امي ووقف تعالي ياكلب نضف وللحس شرف المتناكه امك امممممح كسمي ملبن اااااخح ااااف خدامك انا وجاب امي تمص معاي امص كله واطلعه امي تاخده كله وتطلعه وقالي تعالي نامي علي ضهرك يامتناكه وانتي ياهاله نامي ع بطنك عاوز خرمك فوق كس حماتك الزانيه يلا وامي ومراتي بيبوسو بعض ولا اجدع شراميط وانا ماسك زبر الراجل احطه ف كس امي وهو ساند ع لحم هاله بيرزع امي وعنيه ع طياظ مراتي الكبيره طلع زبره وانا فتحتله فلقات طياظ مراتي الكبيره اللي مجننه الرجاله وحط زبره جواها اااااف اااااالحاااااااا مراتك طيظها اجمل بكتير ااااف ومسك شعرها وبيرزع ف طياظ مراتي حبيبتي هاله تاااااااااي ااااح مراتك حلوه اوووي مراتك ف النيك جمده اااااه ياواد مراتك خرمها بيعصر زبي اف اااي الحقني ياخروف الراجل بيغتصب طيظي اااي هو اخرك كده خدام زبر اللي يعشر وينيك امك ومراتك ياخروف ااااف قعدت قدام مراتي ايص ف وشها اشوف ملامحها وزب الراجل بينهش شرفها الرخيص اااااف راحت ماسكاني من شعري ااااخ االي قول للراجل براحه عليا ده انا مراتك ياخروف زبره جوايا مش راحمني هو يقدر يفتح بقه يازانييه تفي ع كسم وشه اتفوووووو وبالقلم كمان ااااف امي تحتها بترضع بزازها اااي يخربيتك يامتناكه هو انا قادره ع زبر الدكر ده كبير عليا الاااااي حطه ف خرم امي نيره وهاله مفنسه جنبه حاطط صوابعه ف كس مراتي وزبره ف طياظ امي الكببره ااااف منظر روووعه قاعد قدامهم بتمتع بوجعهم اااف امي تعالي ياخروف اسند عليك اااي اتفووو انا عاوزه الدكر ده ع طول زبره مالي كسي وطيظي ياواد ااااي اااااه هجيب ياولاد المتناكه امي ومراتي وانا كلنا ف الارض وهو واقف حاطط رجله علي وشي وبيحلب زبره فوق وش امي ومراتي غرقهم لبن اااف ومسح زبه ف وشي ومصيته نضفته ولحست وش امي ووش هاله النسوان تعبانه من المعركه ده طوور فلق امي ومراتي بس دكر بجد هو ده اللي بيمتعني انا ديوث احب الراجل الناشف السافل اااف امي ومراتي كساسهم حمره وطياظهم سخنه اوي ممممممممواه الجزء العاشر والأخير بعد يومين في واحد كلمني ع الفيس زبره يخلي اي مره او ديوث يركع ويمص من غير ميفكر ااااف مش ممكن جسم اسد طول بعرض وزبره غامق عريض زي العسل اول مشوفت رسالته قبلت طلبه ع طول اهلا بيك يادكر مش ممكن هو ده زبك ولا صور نت اهلا بيك ياديوث ده زبي ومش خساره ف حريمك بس لو حلوين غير كده سلام انا اسمي صبري 45سنه متجوز بس بنيك حريم لان مش بعرف اطلع كل حاجه مع مراتي وانت هيثم ديوث ع امي نيرة زبك يجنن ياعمو صبري ههههه مش خسارة في شرف نيره بس لو جامده وياسلام لو متجوز كمان لا انا مش متجوز بس أختي متجوزه بس بطل يابن المتناكه زبي مولع من كلامك تعرف انت بتفكرني بجيراني والنعمه تعبت من نيك النسوان عشان ابطل ابص ع الوليه دي حاجه لبن مش هسكت الا لما انيكها حتي لو ******. وفعلا الغرببه عندها بت اسمها هاله بس شرموطه نيييك وياريت تكون جد معاي عشان امتع امك احم هو انت شغال ايه انا جزار لو عايز لحمه خد عنواني وتعالي تحت امر ك المهم اللحمه اللي عندك طب بص ياعمو وريني جسمك واقف من غير وشك عادي اشوف جسمك وزبرك كويس وهوريك امي اهو يامعرص اتفرج ع دكر امك ياقلبي اااف جسم عنتيل مشعر وزبره واقف قدامه صاروخ احه مش ممكن ده المعلم صبري جزار اللي ساكن تحتينا بدور وع طوال امي واختي بيجيبوا منه احلي لحمه بارخص سعر فعلا ينهار هعمل ايه دلوقتي الراجل عجبني وزبه حلو وغني واللي نعرفه احسن طب ربع ساعة وهرجع اكلمك هجهز امي يافحل يانيره بقولك ابه مفاجأة خير ياواد فرحان ومبسوط عارفه كنت بكلم زبون وشوفت جسمه ااااف عنتيل ياما هيعشرك اوووي امي شافت جسمه لعبت غ كسها اااف ده أسد ?❤ البسي حاجه تولعه ايه رأيك تلبسي عبايه سوده وكلوت سبعه وسنتيال وبس والنققاب يامتناكه قلبي يلا الراجل مووولع الووو فينك يابطل الووو ايييوه ياحبيبي فين الفرسه االي عندك ياض اتفرج كده واتمتع بامي امي واقفه بضهرها والعبايه لازقه ع طباظها العريضه والكلوت مرسوووووم ااااف صبري.. اااو فرسه ياض هو ده مش معقول ده الجسم اللي نفسي فيه امك هي اللي ف دماغي يامعرص كمل بقي وعري لحمك لعمك الهايج ع شرف امك رفعتلها العبايه طياظ امي الكببره منوره والكلوت مرسوووووم وبهزها اهو شايف لحم امي يا فحل كمان كمان من قدام بقي امي لفت وشافته شهقت ومشيت من قدام الكمره جري اي ياض امك فين بص مستعد ادفع اي مبلغ بس امك وانا ف سرير واحد خليك جد وهغرقك فلوس انت وامك الملبن خد رقمي اهو وكلمني جري اي يانيره جريتي ليه اتخضيتي من زبره ولا اي خخخ جري اي ياولا هو انا هبله ده صبري جارنا انت مجنون هتفضحنا يامعرص الراجل هيتجنن عليكي واهو احسن من الغريب بكره الساعه 12 باليل هجيبه واجيلك بقولك هاتي هاله ده هيتجنن عليكي وع بنتك الشرموطه احيه ده انت بقيت ديوث وقواد ملكش مثيل ياواد بقولك ايه تعالي زي منتي هنيكك اصل العبايه والنققاب يهيجو وكل الرجاله ازبارهم بتقف علي اي منققبه مهما كانت محترمه او شرموطه يلا امي وقفت وانا نزلت من تحت العبايه ااااف ريحه جسمها تجنن لحم طري وركنت الكلوت وقعدت الحس كس امي المبطرخ اااااف ااااام اااااام اااااح كسك يجنن يا امي ااااح ياواد بطل بقي كسي سخن مش قادره اااي وغرقت وشي كس امي نافوره اااف وقفت وراها وهي وطت رفعت العبايه ورشقت زبري ف كس امي الواسع وطيظها كبيره اوي بتترج منظر انك تنيك مره منققبه بالعبايه يهيج اووي نزلت لبني وهي شخرتلي احه يابن الجزمه سخنتني وبس معلش ماهو كسك كبير عليا بكىره صبري هيعشرك رنيت عليه انا جاهز قالي نتقابل عندي ولا عندك قلتله عنوانك ايه واستناني قدام العماره هجيلك الساعه 12 تمام امي وهااله بيتزوقوا وكل متناكه بتزوق التانيه يعني المتناكه نيرة بتذوق بنتها للراجل وهاله بتظبط بنتها للي هبنيكها وانا بتفرج واهز قروووني انا نازل اجيب الراجل يلا بسرعه يامعرص كسي سخن مش قادره يلا نزلت لاقيت المعلم صبري واقف قدام العماره ف العربيه مش مصدق ان هروح اقوله نيك امي ده جاري وعمرنا ماكان ع البال قربت منه احم احم اهلا مين هيثم خير ف حاجه اه بصراحه عاوزك ف كلمتين ممكن تطلع معاي بس انا مستني ناس مهمه ارجوك خمس دقايق وانزل طالعين السلم وقلبي بيدق من الصدمه مش عارف اعمل ايه ده حلم حياتي دخلنا صبري واقف خير يابني مالك امك فيها حاجه ولا ايه قولي وانا معاك اهو بس بسرعه علشان الناس اللي معايا بص ياعمو صبري بصراحه ف مفاجاه محضرهالك ممكن تغمض عنيك عشان خاطري وهتنبسط اووي الراجل غمض ومسكت ايده دخلنا اوضه النوم امي واختي بالقمصان من غير حاجه تحتها امي واقفه بضهرها واختي ع بطنها فتح ياعمو صبري ااااي ده ااا تؤ وبعدين هو في ايه مين دول يالا مش انت عندك معاد مع واحد هتنيك امه ده انا اللي كلمتك ودي حلم عمرك اهي قدامك امي واختي ههههه يابن المتناكه هو انت ديوث طب قولي ليه تخبي عني ده انا امك مجنناني بطياظها المهلبيه امي لفت وشافته اهلا يامعلم منورنا اهلا قلبي وحياتي نيرة اللي حلم حياتي انيكها ده انا هنيك كل حته فيكي ياقلبي وهاله المتناكه دي كمان اااف خد امي ف حضنه هيطبقها لامم لحمها بيبوس ويفعص ف لحمي جت هاله جري اي هو ماليش نصيب ده انا عاوزه دكر يمرمط كسمي زيك هطلع كسمك وهمرمط شرفكم انتم خدامين زبري للصبح وهاله ف حضنه امي واختي بيقلعوا الراجل هدومه وانا بعلقها انت متخيل انا خروف بتفرج ع امي واختي بيقلعوا الراجل اف زبره كبير اكبر من اي زب شوفته حقيقي ااااح امي واختي راكعين قدامه بيحشره ف بق امي ااااااف مصي يابنت الزانيه عامله شريفه وانتي متناكه خدي ويطلعه حطيه ف بق بنتك الشرموطه خدي هاله بتمص وتبلع نص زبره كبير قعد ع الكرسي وهاله قدامه بتمص وامي واقفه جنبه بيلعب ف طياظها ااااف هي دي اللي مجنناني اااف هي دي يازانيه اللي بتهزيها وانتي بالعبايه ملبن امك نتايه تتناك للصبح... تعال ياديوث لفي يامتناكه وبيقفش كس امي المبطرخ يالهوي كل ده كس ااااح براحه ياصبري كسي اااي خخخخ اخرسي ياكلبه تعال يابن المتناكه مص مكان الشرموطه اختك امسكي بنتك الشرموطه وقفشيها والاتنين ماسكين بعض بوس وتقفيش ااااف شايف يامعرص نسوانك الزواني بباكلو بعض هههه راح وقف مسك امي من شعرها وزبره بين فردتين طياظها ااااف هنيكك وهطلع كل الغل اللي جوايا ف لحمك يازانيه يابنت الجزمه.. راح راميها ع السرير ع بطنها طلع فوقيها وانا بفتح طيظ امي وبتف ف خرمها ومسكت زبر صبري بدخله كبير ع طيظ امي وهو بينزل بجسمه عليها وشايف زبه بيغوص ف طياظ امي الكببره امي بتصوت تاااااي اااااي مش قادره بيوجع براحه ابوس ايدك ااااي ااااه براحه دخل كله جواها وصبري نام علي امي ولحمها مفروش ع السرير تحته وهو جنب ودنها ااااه خرمك سخن يانيره ااااه انا بعشق لحمك يامتناكه وامي بتنهج تحته هيموتتها تحته راح عامل زي بيلعب ضغط وبينيك امي وطيظها كبيره بتترج وهو بيحفر فيها وبيدوس علي لحمها اااف صويت امي عالي واختي هتتجن عاوزه تتناك شال زبه من امي وجابني من شعري وضربني بالقلم مص ونضف زبي ياخروف يابن الخروف اممممممح اااااح زبك كبير يجنن اااااه وانا بمص عمال يضرب امي ع طباظها العريضه تعالي ياهاله ريحي امك نام ع ضهره وهاله واقفه ع زبره فاتحه رجلها وبتقعد ع زبره وانا تحتها بدخله بايدي ف شرف اختي الكبيره ااااف زبره بيشق كسس هاله البت مش قادره وحده وحده وزبره بيدخل صوتت راح رازعها قلم اخرسي يامتناكه اقعدي ع زبري يافاجره قعدت وزبره جواها هاله وشها جاب الوان من الوجع والدكر صبري بيفحت ف كس اختي وبينططها اااف وبايده يقفش بزها ويشد الحلمات والبت تصوت وبيضرب بزازها وبيفعص جامد اوى وانا جنبه بلحس كس امي وبجهزه مد ايده حط صباعه ف كس امي وبيبعبص اوي وبيطلعه خدي دوقي كسمك يالبوه وبعد عشر دقايق نزل اختي جريت بسرعه ليضربني مسكت زبره انضفه وامصه ااااف اااااح ااه كس اختك سخن اوي افتح رجل امك للاخر ياخروف وانتي يافاجره وطي الحسي شرف امك النجس وحطي زبري جواها انا عند راس امي ماسك رجلها واختي بتدخل زبر صبري جوه كس امي الواسع بس ده زبره مالي كس امي ااالي ااااه كسك مهلبيه ياوليه ااااااف اي زبره جوه امي واختي بترضع امي وامي بتزوووم ااااي ااااااه كسي هايج اخيرا لقيت زبر يسد كسي ااااي... هو ده كس يازانيه ده من كتر النيك بقي نفق راح رزع جامد اتجنن من سخونه امي ولحمها الابيض الطري راح زقني ورفع رجلها ع كتفه وبينتقم وزبره بيحفر كسمي المبطرخ وامي بتصوت اختي بتبوس شفايفها اه الزبر ده يكيف اي متناكه اااه زبره جواكي يسد كسك يالبوه وبتضرب امي ع وشها اااف صبري هايج من شرمطه امي واختي وزبه بيطرقع غ امي المتناكه ام كس طري وقف رزع وفتح رجل امي وزبره لسه جوه. خدي نفسك يامتناكه تعالي ياخول هات الزانيه اختك تعالو وشك جنب زبري وانتي الجنب التاني بصوا وركزوا ف لحم امكم وزبري بيغتصب شرفها الرخيص وبدا ينيك امي ااف زبىره بيدخل للاخر ويطلع للراس ومع كل حركه لحم امي بيرج طلع زبره حطه ف بقي اممممممح ااااي زبرك مسكر اوووي ااااي ده طعم شرف امك المتناكه مص ياخول ويدخله جواها يطلعه مصي ياشرموطه دوقي كس امك الطاهره اممممممح كسها يجنن اوي دخله تانى وبيرزع بدا يشد اوي وبيدوس ع راسي ع سوتها واختي مسكها من شعرها وبيرزع جامد وامي تصوت اااااه ااااااي همووووووت ااااي براحه شال زبره وقف شال هاله ع زبره ورجلها حول وسطه ومتشعبطه ف رقبته وهو ماسك طياظ اختي بيىرفعها وينططها ع زبره ولما زبره طلع جريت عليه مصيته وفتحت كس اختي دخلته اااف منظر صبري شايل هاله ع زبره يجنن بطل بجد راجل بجد وامي بتلعب ف كسها اااف شوي ونزل هاله وقال تعالي يانيره ع السجاده فنسي يابقره واعرضي طيظك امي فنست وبتهز طيظها الكبيره الراجل اتجنن قعد يلطش ع طيظها وامي اصوت لغايه طيظها حمره زي الطماطم وهاله كانت بتمص زبره قالها تعالي يامتناكه اقفي فوق امك وفنسي فوقها برضه لطش هاله طياظهم حمره سخنه انا مصيت زبره ولحست كس امي وخرمها واختي كمان لحستلها وقولت اتفضل يامعلم اكساس عيلتي وشرفهم جاهز للنيك حط زبره ف كس امي وساند ع طياظ هاله بيرزع وانا بتفرج ع حريمي بيتهانوا ويتناكو والراجل بيدك شرفي وبيمسح بيه الارض وانا فرحان اووةي وطلع زبره رزع ف هاله اااف نص ساعة بيبدل عليهم خلاص امي واختي شرفهم اتمرمط واكساسهم اتكيفت وانا عرصت واتمتعت بزبر الفحل ف شرف امي المنققبه واختي المححجبه وهينزل لبنه وقف وخلا امي تلبس النققاب واختي الطرحه وانا كلوت امي ف راسي وكلوت اختي ف بوقي ونايم ع بطني ورجليه ع راسي وامي واختي رافعين عنيهم ع زبر صبري مستنيين لبنه يطهر لحمهم صبري.. ااااي ااااه هنزل لبني هطهر شرف عيلتك النجس ياخروف يابن النجسه ااااي خدي يا نيرة وانتي ياهاله اااااي زبييييي غرق نققاب امي وطرحه اختي ووشهم لبن وانا تحت رجله بوست رجليه ومصيت زبره ونضفته وامي لحست لبنه من وشها ونضفت وش اختي هاله راح قال نامي يازانيه ع بطنك وانتي ياشرموطه جنب امك وانت ياخروف جنب امك وراح مطرطر علينا غرق طياظ امي واختي وانا بووول اااف وجه داس ع وش امي انتي خدامه تحت زبي يازانيه من هنا ورايح مش هحل كسك هنيكك لغايه ما اشبع منك وداس ع وش هاله وانتي ياشرموطه هنيكك لغايه متحبلي وتعشري يامتناكه اتفووووووو عليكم عيله زانيه ومعاكم ديوث خول لبس ومشي واحنا مفشوخين بس مبسوط اوي ان صبري مرمط شرف امي واختي وداسه برجليه ومن يومها وانا ديووث وقواد وبجيب رجاله اشكال والوان ينيكوا عيلتي واقبض تمنهم وبس كده استنوني ف قصص مختلفه تانيه تعليقك يكبر قروني سلام يارجاله موووواه [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس تحرر ودياثة
عيلتي والرجالة - عشرة اجزاء 20/10/2023
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل