ا
ابيقور
عنتيل زائر
الفصل الأول
الاسم. ماهر
المهنة. راقص تعري
العمر. 26
يعني ايه راقص تعري؟ راقص تعري يعني بروح حفلات ستات وبدل ما يبقوا عاوزين رقاصة بيبقوا عاوزين راجل يرقص
اكيد مش هيرقص زي الرقاصة
هيحرك جسمه علي الموسيقى وف نفس الوقت هيخلع
يخلع؟ ماهو راقص تعري بيمتع الستات بجسمه عزيزي وفي المقابل بياخد مقابل مادي محترم
البداية :
انا ماهر عايش لوحدي عشان ظروف شغلي
بتبدأ حكايتي من أربع سنين
بعد ما خلصت كلية زيي زي اي شاب دورت على شغل مطاعم كافيهات شركات
وكالعادة مفيش حد قبل يشغلني معاه شوية عشان انا مش حابب الراتب وشوية عشان الشغل مش مناسبني
لحد ما زهقت
وقبلت اشتغل جرسون في كافيه
وال اغلب الوقت كان بيكون شغال بالليل
شغال بالليل اشمعنا؟ عشان المكان بتاع ناس اغنية شوية، طب هم ليه رضيوا يشغلوني؟ عشان هيئتي حلوة وهم عاوزين شكل يشد الزباين
اول يوم شغل ليا اخدت شاور غسلت شعري كويس وظبطت دقني ولا كأني رايح اتجوز
اخدت مفاتيح ال موتوسيكل بتاعي وقفلت باب الشقة ونزلت ع السلم عشان اروح الكافيه
وانا نازل قابلت جارتي عندها 35 سنة وعايشة لوحدها أصلها حابة تعيش حياتها بحرية حبتين
كانت لابسة تيشيرت اسود ملزق علي جسمها ليه فتحة صدر مبين الفرق بين بزازها
وشعرها بني منزلاه علي كتافها وبنطلون اسود من ال بيلزق بلمعة
خبطت فيا بعمد ودلع
مني / ايه يا عم ماهر مش تفتح
ماهر/ وال يشوف القمر ده ماشي يبقا مركز بردو
رقعت ضحكة بنت وسخة
مني وهي بتلعب في زراير القميص بتاعي / ماهر طلب صغنون لمني حبيبتك ما تيجي تبات عندي النهارده اصلي خايفة ابات لوحدي
ماهر / مش هينفع و**** ورايا شغل
مني / هديك فلوس بدل الشغل دا بس تعال عندي
نفضت ايدها من عليا / مني لو سمحتي مش انا ال تشتريني بفلوسك عن اذنك
سبتها ونزلت وانا متعصب دايما شايفة انها قادرة تشتري اي حد بالقرشين ال معاها والمزاج عندي مش بالغصب لازم اكون رايق
دورت الموتو وبدأت اتحرك عشان اروح الكافيه
بعد نص ساعه وصلت كانت الساعة سبعة ونص والمفروض أبدا سبعة ادي اول غلطة ف اول يوم اكيد المدير هيزعق وابن عم المدير كمان **** يستر
المدير / هاي ماهر غير هدومك وأبدأ شغل وريني ششطارتك بقا النهارده
دخلت اغير لبسي وكنت مستغرب اللبس ال هلبسه بنطلون اسود وقميص ابيض براندات وحاجة غالية مش معقول يكون دا لبس جرسون
لبست اللبس وسرحت شعري وكنت راضي جدا عن نفسي وشكلي
بدأت اقدم طلبات واتعامل مع الزباين كويس لدرجة اني لميت 500 بقشيش بس ف الليلة ال هو جزء حلو من المرتب حسيت الموضوع مربح
ع الساعة عشرة كنت باخد بريك وواقف مع مع واحد زميلي ولقيت بنات داخلة صالة كده مقدمتش فيها طلبات
سألت ال معايا
انا / بقولك ايه يا زين هي البنات دي رايحة فين
زين / بص يا سيدي الصالة دي فيها البنات الأغنية بييجوا عشان يتفرجوا ع الشباب وهي بتخلع قدامهم
انا / **** والموضوع ده بيكسب يعني
زين / بيكسب جدا بس مش اي حد يدخل هناك
انا / ازاي
زين / لازم تثبت نفسك في المكان وتكون ثقة وبتعرف تلاغي البنات
انا / وانت ليه مش هناك
زين / لا يا عم **** يبعدني عنه
انا بقا الفضول اكلني الصالة التانية بيدخلها مزز وستات كبيرة
ده مكان كنز لازم ادخله حتي لو اتفرج مرة بس
خلص الشيفت بتاعي غيرت هدومي وكنت خارج لقيت واحد من زمايلي بيركب عربية مع واحدة كبيرة عندها بتاع 40 سنة وبيعدوا من قدامي
دماغي بدأت تودي وتجيب المكان شكله دعارة ولا ايه وده زود الاصرار فيا اني ادخل صالة الرقص
بصيت في ساعتي لقيتها 6 الصبح اخدت الموتو وسوقت لحد ما وصلت الشقة بتاعتي كنت تعبان ومرهق بس مبسوط اني معتمد على نفسي
مش فاكر دخلت الشقة ازاي ولا نمت ازاي
الساعة 4 العصر صحيت علي خبط علي باب بصيت لقيتني نمت بهدومي قومت عشان افتح الباب
لقيت أسر وشلة الجامعة
أسر / ايه يا عم انت نسيتنا ولا ايه
انا/ اسورة ازيك
الشلة مكونة من أسر وعلي ويارا وايسل ومريم
فتحت ليهم الباب ودخلوا للشقة
روحت للتلاجة عشان اطلع اي حاجة ساقعة لقيتها فاضية ??
أسر وهو قاعد في الصالة / احنا جايبين كل حاجة معانا يا بائس
طلعت عليه من المطبخ وبضحك / ثواني بس اغير هدومي عشان نايم بيهم من امبارح
أسر / عيش يا مان
ايسل / ماهر ممكن دقيقة
ايسل دخلت ورايا اوضتي وبدون أي مقدمات كان لقاء الشفايف ببعض بوستها جامد وكنا بنتعمق في البوسة اكتر واكتر بعدت عنها ناخد نفسنا
انا / وحشتيني اوي
ايسل / وانت كمان اوي
انا بضحك / عشان كده مسالتيش
ايسل بعتاب / وهو مين ال المفروض يسأل
حطيت صباعي على شفايفها / اششش بحبك
كانت هتقرب مني تاني / لاء مش دلوقتي هاخد شاور ولينا ليلة مع بعض
بوستها علي خدها ولقيتها زعلانة روحت بوستها من شفايفها وضحكت
طلعتلي لبس من الدولاب شورت وتيشيرت
وسبتها ودخلت الحمام وانا تحت الماية كنت عمال بفتكر منظر الستات ال داخلة الصالة وكلام زين عن الصالة والفضول عندي زاد جدا
خرجت ليهم
وقعدنا سوا نلعب ونضحك والقعدة كانت مليانة معاكسات بالأيد بين الشباب والبنات
الساعة جات سبعة وقررت افض الحوار عشان الشيفت في الكافيه
وهم ماشيين ناديت علي ايسل / خدي المفتاح خليه معاكي هخلص ششغل وارجع الشقة يا ريت تكوني موجودة
بوستها في شفايفها وفي الوقت دا كانت طالعة مني ع السلم شافتنا
اتجمدت مكاني بس عملت نفسي مش واخد بالي
ايسل نزلت
ومني بصتلي جامد / مانت بتعرف تبوس ناس تانية حلو اهو
انا / مني مش فايقلك دلوقتي
ودخلت وسبت باب الشقة مفتوح
مني اتلفتت حواليها وراحت داخلة وقافلة الباب
مني / ماهر مالك متغير معايا ليه
انا / ينفع نأجل الكلام ده لحد ما ارجع من شغلي
مني قربت مني ودخلنا في بوس وهي نزلت ايدها علي الشورت بتاعي وانا اتنفضت
انا /مني لو سمحتي ورايا شغل ال بتفكري فيه دلوقتي مش هينفع خالص
مني / يووووه هو كله شغل شغل ما قولتلك سيبه وهديلك ال انت عاوزه
انا / لو سمحتي اطلعي برا براااااا
زعقت فيها وهي طلعت وهي خايفة
غيرت هدومي بسرعة ونزلت اخدت الموتو وروحت الكافيه
أمجد المدير / اتاخرت ليه يا ماهر
انا / معلش يا فندم انا اسف غصب عني
أمجد /٠٠ متتاسفش الموضوع مش مستاهل
انا / شكرا ليك انا هروح اغير لبسي وأبدأ الشغل
أمجد وهو متوتر / اها لاء بص انت النهاردة مؤقتا هتكون مكان شريف عشان هو تعبان وغايب
انا /تمام ماشي حضرتك هروح اغير هدومي
أمجد / افهمني انت هتشتغل في الصالة النهاردة اكيد سمعت عنها
انا / اكيد بس اشمعنا انا
أمجد بغموض / عشان انت فيك المواصفات ال عاوزينها يلا ادخل مع باقي صحابك عشان وهم هيفهموك الدنيا انجوي
شاور ليا ع مكان التبديل ودخلت لقيت خمس شباب لابسين لبس غريب
كلهم بصولي باستغراب / انت ايه ال جابك هنا
انا / مستر أمجد قالي اجي هنا وانتو تفهموني
ادوني اللبس وبدلته وبقيت جاهز
واحد منهم / بص احنا هنعمل رقصة قدامك حاول تقلدنا عشان لو منفعتش هنجيب غيرك
بدأوا يرقصوا ويخلعوا حتة حتة وكل تركيزهم في الرقص انهم يحركوا وسطهم لقدام ( بيستعرضوا زوبرهم بمعني أصح)
ساعة ونص لحد ما وسطي وقع بس اتعلمت فيه ال كان غيران مني وفيه ال كان مبسوط اني سديت مكان شريف
قعدنا ارتحنا شوية وبعدها أمجد جه / يلا يا شباب ولعوا الليلة النهاردة
خبط علي كتفي وكلمني بصوت واطي / اعتبر الليلة تحدي ليك عايزك تثبت كفائتك
دخلنا صالة الرقص واحا ع المنظر ستات لابسين بس مش لابسين أصغر واحدة فيهم 25 سنة انا كنت منبهر بجسمهم بس دقيقة العدد قليلة عن الليلة ال فاتت
اكتشفت ان دي حفلة عيد ميلاد وال معمول علي شرفها الحفلة
بنت شقرا وعيونها زرقا وعودها منحوت وبزازها مرفوعة يعني كاملة متكاملة
بدأت المزيكا وهم بيهتفوا
كنت عاوز أشد الانظار ليا عشان النقطة تبقي اعلي ماهو الراقص ال بيعجب ببيلم فلوس في البوكسر ماهي الليلة كلها علي شرف ال جوا البوكسر
بدأنا نرقص والستات حوالينا وايدهم عمالة تلمس ازبارنا وانا بقيت هيجان وادائي بقا بيعلي وهم بدأوا يطلعوا الفلوس يحطوها في البوكسر لحد ما واحدة كانت هتخلعهولي لولا لحقتها ?
و المزيكا وقفت وجابوا كرسي حطوه في النص وقعدت عليه البنت صاحبة عيد الميلاد ووقفنا قصادها عشان تختار واحد مننا يخلع قدامها ويكون رفيق سريرها الليلة
عيون البنت دارت حوالينا
وعلي عكس المتوقع مختارتنيش اختارت واحد غتت اسمه سامي وانا كنت هولع بس ماسك نفسي
وبدأ يرقص ليها ويخلع قدامها وهي مبهورة بيه
لقيت ايد علي ضهري ولقيتها واحدة / متزعلش انت ليا النهاردة
وباستني في خدي
البنت كانت عود لبناني شعرها اسود ليل وناعم سايح علي ضهرها وبيضا وامكانياتها عالية وطيزها مربربة مشدودة
خلصت الليلة ع الساعة 3 الفجر ونسيت البنت ال قالتلي انها عاوزاني الليلة
وكنت بعد ال خدته وطلعوا 3000 تخيل اشتغلت شيفت قليل وفلوس كتيرة الموضوع مغري
كنت طالع ولقيتها واقفة عند عربيتها بتبص ليا بزعل
لانا / ايه هو مش قولتلك انك ملكي الليلة
انا / انا اسف بجد كنت ناسي ودلوقتي بجد تعبان ومش هينفع اجي معاكي
لانا / يبقا لورا كان معاها حق انها مختارتكش
بعد ما ادتني ضهرها وهتركب عربيتها
انا / استني انا جاي معاكي
وركبت العربية معاها
يا تري ايه ال هيحصل هل هقضي ليلة حمرا معاها بوس ونيك ولا الليلة هتمشي ازاي
كله هنشوف في الفصل الجاي.
سلام
وهنا انتهي الفصل الأول
اعمل إعجاب وتعليق عشان انزل بالفصل الثاني
الفصل الثاني
للانا ساقت عربيتها لحد ما وصلنا لفيلا في مكان راقي
كنت بحاول ابان مش مبهور بالمنظر ال حواليا بس غصب عني عيني انشدت للمكان
وقفت العربية وايدها مشت على كتفي اترعشت
للانا / هديلك كل ال انت عاوزه بس عايزاك تفشخني الليلة
اانا كنت مصدوم ال هو ازاي واحدة بنت ناس تقول كده وتتصرف وكانها هتغتصبني
هجمت علي شفايفي ونزلت فيها بوس ودعك في جسمها
طيزها بجد كانت جامدة أصلها كانت قاعدة علي حجري في الكرسي بتاعي
ححاولت افك الحصار ال هي عملاه عليا
انا / طيب ندخل جوا عشان ناخد راحتنا
ابتسمت وخطفت بوسة وقامت من عليا نزلت من العربية وانا وراها وماسكة ايدي ودخلنا البيت
طلعنا فوق في اوضة النوم
لانا / شوية وهكون جاهزة ولو حابب انت تاخد شاور الحمام اهو
وراحت مشاورة علي الحمام ال ف الأوضة
مشت من قدام وطيزها عمالة تتهز زي الميزان طالع نازل
فوقت من ال انا فيه ودخلت اخدت شاور لفيت الفوطة علي نصي وطلعت ليها
لقيتها نايمة على بطنها علي السرير وماسكة الفون
للاء احا ع ال لبساه قميص اسود شبك مبين البرا والكلوت ال تحت ال داخل وسط فلقات طيزها
ينهار ازرق يا جدعان انا هقدر علي الوتكة دي كلها
اخدت بالها اني واقف ومتنح راحت ضحكت بمياعة
وقامت عليا
لانا 0/ممكن تنسي الظروف ال جمعتنا وتتخيلني حبيبتك عشان تعمل كل ال نفسك فيه معايا
انا بحاول اطلع صوتي / اه اكيد
كنت متوتر اصل مش هشوف كل يوم واحدة بالجمال دا
قربت منها بوستها بوسة خفيفة وكنت هبعد راحت هي مكلبشة شفايفي وانا اندمجت معاها وكنت بشدها ليا اكتر
خلعتها القميص ال لبساه وفكيت البرا وظهرت قدامي احلي بزاز شفاتها عيني كبيرة ومدورة مشدودة كده بحلماتها الوردية يخليك تبغي ترضع وانت ما تبغي نزلت رضع فيهم ايه الجمدان والطعامة دي ياسلام علي النضافة والريحة الحلوة
وهي كانت حابة الوضع كانت مبسوطة في دنيا تانية
بس هي لبوة مدت ايدها علي الفوطة ال لافف بيها نصي تحس زوبري ال بقا منفوخ من كتر ال شايفه وضحكت
فكت الفوطة ومسكته بايدها حسيت بكهربا بجسمي يالهوي انثي متفجرة الانوثة ماسكة زوبري بين ايدها الناعمة الدافية
لانا / زوبرك سخن ومتحجر اوي كدا ليه
انا / عاوز ينيك بس
لانا ضحكت وبدأت تضرب ليا عشرات بايدها عشان تخليني اجيب كنت بحاول امسك نفسي عشان مبانش خايب
وراحت مدخلاه في بوقها وانا ينهار ابيض ع الاحساس والمتعة الفشخ فنانة بتعرف تمص جامد بوقها كان سخن كان نفسي اجيب جواه
مكنتش عارف ان الجنس الفموي جميل كدا
فضلت حبة تدخله وتطلعه وانا جبت اخري وبقيت بنيكها في بوقها بحنية شوية وبعنف شوية كمان
لحد ما طلعته
لانا / تعال ع السرير عشان تلحس كسي
انا في سري بنت الوسخ بتعرف تختار ألفاظ تهيج جريئة وحلوة ينهار ابيض
نامت ع السرير وهي فاشخة رجلها وانا حطيت راسي علي بوابة كسها
شميت ريحة حلوة تحس انك في الجنة
والكس الأبيض الوردي ال ياما حلمت بيه وحلمت انيكه بقا قدامي
نزلت لحس في شفايف وشفط فيه أصله يستحق الصراحة
وهي كانت بتتاوه جامد وعمالة تأن وصوتها بيعلي خصوصا لما بدخل لساني جواه
قررت اديها بعبوص فيه اشوف ردة فعلها لقيتها اتنفضت ونزلت شهوتها
ومرة واحدة قامت عليا تبوسني
لانا / ايه رايك في طعم كسي
انا / جامد مدوقتش زيه قبل كده
ابتسمت برضا ورجعت تنام تاني بس المرة دي عشان انيكها
لانا / دخله بقا
انا /٠٠امم مش دلوقتي
لانا بعصبية / يعني ايه مش دلوقتي
روحت ماسكها من شعرها!/ يعني زي ما قولت يا شرموطة لما يجيني مزاج هنيكك وافشخك انما شغل الأمر دا مش ليا انا يا وسخة
حسيتها مبسوطة بالإهانة وانا بردو كنت حاسس ان انا مبسوط عشان بكسر عينها
لانا كانت ذكية قامت مسكت زوبري ونزلت مص فيه بنت الوسخ كانت اجمد من المرة ال فاتت كنت هجيب بجد روحت قالبها ع السرير وطلعت فوقها ووجهت زوبري علي باب كسها وفرشت ليها شوية كتار وهي نفسها على وبقت علي آخرها
للانا بصوت عالي / نيكني يا ماهر عشان خاطري دخله بقا
روحت مدخله اتزفلط جواها من كتر ما بتنزل شهوة
فضلت رايح جاي عمال أرزع في كسها
الشعور متين ميتوصفش
تحت منك لبوة بتتناك من زوبرك وانت سيدها
وهي مستمتعة برزعك في كسها
وعمال ترضع في بزازها شوية وهي كل شوية عمالة تجيب
وأنت ماسك نفسك عشان تبان لآخر لحظة انك سيدها ال بيروضها
حسيت بروحي بتطلع
انا / هجيب هجيب
لانا / هاتهم جوايا
انا / ممكن يحصل حمل
لانا /٠ عاملة حسابي ملكش دعوه
نافورة اللبن نزلت جوا كسها
وهي كانت مبسوطة ومأنتخة ع الاخر
سبت زوبري جوا منها شوية وكنت بحاول ادخل واطلع عشان متقولش جابهم ونام لحد ما ارتخي بعدت عنها ونمت على ضهري وانا عريان وبنهج ده اكتر من الحرب دي تصفي أحسنها عنتيل في النيك وانا مش متعود انا اخر نيكة ليا كانت من زمان
لانا / احضني من ورا وحط زوبرك جوايا ونام كدا
نامت علي شقتها وانا نمت وراها ادتها زوبري زي ما هي عاوزة حضنتها ونمنا
الساعة جت عشرة صحيت لقتني عريان زي ما انا ينهار ازرق نسيت ايسل لسه هقوم من مكاني لقيت لاانا داخلة عليا بأكل وهي لابسة.... احا دي مش لابسة
بلعت ريقي ولقيت زوبري انتصب حاولت اداريه وهي ضحكت
لانا / كل دا نوم يلا عشان مستنياك بالأكل من بدري
انا بتوتر!/ هو هو انا لازم امشي دلوقتي
لانا ٠/٠ ايه ده زهقت مني
انا / لا ابدا بس..
لانا / مبسش انت لازم تتغذي كويس عشان مجهود امبارح
وغمزت ليا وهي بتمشي ايدها علي صدري
يخربيت أهلها حسيت بكهربا في جسمي كنت عاوز اقوم انط عليها اركبها بس كنت بحاول احتفظ بشوية طاقة للبنت الغلبانة ال مستنياني
لانا فهمت اني مش عاوز انيك دلوقتي راحت بدأت تاكلني بايدها بحنان وانا مستجيب ليها
في آخر معلقة راحت بيساني
لانا / شكرا بجد ليك ع ليلة امبارح انت سبت عندي ذكرى مميزة لا يمكن انساها
انا / متشكرنيش انت اجمل من الجمال وتستحقي الاحسن دايما
لانا / لو حابة اتواصل معاك
انا / هتلاقيني في الكافيه دايما
لانا / عايزة رقم تليفونك يا ماهر
انا / بس كده يا ستي اهو سجلي عندك
سجلت الرقم عندها وقامت جابت مظروف وجت
لأنا / ماهر ممكن متفهمنيش غلط متزعلش مني
انا / خير يا لانا
لانا / ده ظرف فيه 5000 متعتبرش انه تمن ليلة امبارح اعتبرها هدية مني بس ملحقتش اشتريها
انا / انتي بتقولي ايه يستحيل اقبل كدا
وقومت سايبها وماشي
مسكتني من ايدي / ماهر ارجوك انا مقصدتش حاجة
انا / انا استمتعت بالليلة زيي زيك
لانا بشكر / شكرا ليك يا ماهر اسفة ع الموقف البايخ ده
لبست روب ونزلت تحت وشوية ولقيتها طالعة عليا بشوية أكياس في ايدها
لانا / دول طقمين دي هدية والهدية متترفضش انا قولت انك مش هينفع تنزل بنفس اللبس بتاع امبارح
انا بعتاب / انتي مصرة بردو طب وعرفتي مقاسي منين
لانا بضحك!/ كنا في السرير سوا امبارح لو تفتكر يلا بقا غير هدومك عشان متتاخرش
بوستها من شفايفها واخدت اللبس وكان باين عليه انه غالي
شكل البلية هتلعب جامد معانا ياض يا ماهر
مش هطول عليكم غيرت لبسي وودعت لانا وركبت تاكسي وروحت علي شقتي
فتحت الشقة ودخلت لقيت المكان نضيف ومترتب دخلت المطبخ لقيت اسيل واقفة بتحضر اكل لابسة هوت شورت وعليه تيشيرت وعليه توب قصير جاحد
وقفت وراها راحت اتخضت
حضنتها / وحشتيني
ايسل بعتاب / اتاخرت ليه
انا :/ غصب عني انا مش ملك تقسي الشغل كان كتير اضطريت اتأخر
ايسل / طب يلا ساعدني في الفطار
حضرنا الفطار وانا مش عارف هاكل ازاي اصلا
حطينا الاكل ع الارض قدام الشاشة وبدأنا اكل وهي راحت قعدت على حجري راح الوحش قايم
بس هي ماخدتش بالها كنا بناكل بضحك وهزار ورومانسية في النص كدا
خلصنا وقومت غسلت ايدي وهي كانت بتروق المطبخ
انا / ايسل لو سمحتي فنجان قهوة عشان عندي صداع
ايسل / حاضر يا حبيبي
قعدت انا وهي نشرب القهوة في البلكونة والجو كان جميل
انا / انتي عارفة انك اكتر واحدة حبيتها في حياتي
ايسل / اشمعنا
انا / حاسك بنتي مسئوليتي
ايسل / ماهر انا مش قادرة انسي خيانتك ليا
انا / حلفتلك انه كان غصب عني لو مكنتش عملت كدا مكنش زماني طلعت من ام الكلية
ايسل / كان ممكن تبلغ حد من المسئولين انما انت اخترت الطريق السهل
انا / افهمي بنت العميد عايزاني ادخل معاها في علاقة بعلم ابوها كان ممكن اعمل ايه قصاد دول ايسل انتي عارفة ان انا عمري ما جيت بحاجة غصب بس دول بالذات غصبوني معلش هدخل انام
سبتها وانا بفتكر ليلي بنت العميد ال دايما كانت عايزاني ادخل معاها علاقة وقالتهالي في وشي عايزاك تنيكني
نمت ومش عارف ازاي وحلمت ب لانا ومني وايسل وليلي وهم معايا في سرير واحد
وانا بنيك في كل واحدة شوية وهم بيتساحقوا مع بعض
حفلة جماعية بين راجل وأربع ستات بوس واحضان ونيك والدنيا مليطة
نختم الفصل دا هنا اتمني يعجبكم وعاوز اعرف حابين احكي ال حصل بالتفاصيل في الحلم ولا لا
انجوي يا أصحاب
الفصل الثالث
صحيت من النوم وانا تعبان الحلم كان مهلك والليلة ال قبله مهلكة اكتر
دخلت اخدت شاور ولبست هدومي ونزلت عشان اتمشى
ايسل كانت سابت البيت عندي ومشت
وانا نازل قابلت مني بس كانت متغيرة مش عارف مالها او يمكن عارف بس بستعبط
انا / مساء الخير
مني /...
انا / طب امشي انا بقا
مني / ماهر انا ايه بالنسبة ليك
انا / انتي شايفة ان السلم مكان مناسب للكلام ده
مني / مش عاوزة اقولك نطلع شقتي عشان متفهمش غلط
انا / طب يلا عشان افهم غلط
طلعنا للدور ال فوق شقتي
انا / ها يا ستي كنتي بتقولي ايه
مني / انا ايه بالنسبة ليك
انا / مانتي عارفة مكانتك عندي وعارفة قد ايه اني برتاح معاكي
مني / ماهر بطل كدب انت عارف ان فرق السن دايما هيمنعك عني
انا / اكذب ليه ولو كان هيمنعني مكنتش اتجوزتك
مني / ماهو انا عايزاك النهاردة عشان موضوع جوازنا
انا / خير
مني / حبيبي انت بقيت متغير وبقيت حاسة اني تقيلة عليك فقبل ما تطلب اننا نبعد عن بعض انا بقولهالك من نفسي ابعد عني يا ماهر
انا / انتي ليه بتقولي كده انتي عارفة اني بحبك وعاوزك من اول لحظة شوفتك فيها
مني / اول لحظة من تلات سنين غير دلوقتي، انت كبرت يا ماهر واكيد عاوز واحدة يا قدك يا اصغر منك فأنا بقولهالك اهو طلقني يا ماهر وشوف حياتك
انا بعصبية / انتي اتجننتي ايه ال بتقوليه دا
مني / ماهر لو مش عشانك فده عشاني
انا / قصدك ايه
ممني / انا ست يا ماهر وقلبي بيتحرق كل ما بشوفك مع واحدة شكل كل يوم
انا / مني احنا كنا متفقين ان كل واحد يعيش حياته بس احنا مع بعض
ممني بعياط / وانا مش قادرة اعيشها من غيرك بتوجع كل ما بشوف انك مش مديلي اهتمام
اخدتها في حضني وحاولت أهديها
مني / طلقني يا ماهر وسبني اشوف حياتي
انا / استهدى ب**** وشيلي الكلام ده من دماغك
مني / انا مش عاوزاك انا هبعد عنك وهشوف حياتي مع حد تاني
انا / يعني ايه الكلام ده
مني / يعني جوازنا هينتهي هنا مش هقدر اكمل
انا / هسيبك تهدي دلوقتي وبعدها فكري بعقلك سلام
سسبتها ونزلت كنت مهموم وعمال افكر ف ال بيحصل حواليا
اتمشىيت شوية عشان اهدي الطواحين ال ف راسي وقد كان بصيت فى الساعة لقيتها 6 المغرب فقررت اني ارجع عشان اروح الكافيه
أثناء رجوعي البيت شوفتها قدام بوتيك ورد
انا بهمس /ليلي
يااه عدت مدة علي ال حصل ما بينا
هي كانت تاني تجربة جنس ليا بعد مني
تخيل تكون مجرب مع واحدة خبرة وتيجي تطبق مع واحدة من سنك
لاء واول تجربة مع واحدة فيرجن
مش عارف هي شافت فيا ايه مميز خلاها سلمت نفسها كدا
بعد سنة اولى جامعة مشوفتهاش تاني مش عارف نقلت جامعة تانية ولا لا.
بعد حديث الذات دا قررت اروح اكلمها واسلم عليها
اانا / ليلي
اتلفتت وراها وبان عليها انها مش معرفة عليا شوية وبعدها ابتسمت
ليلي / ازيك يا ماهر
انا بضحك / بخير الحمد *** اخبارك انتي ايه
ليلي / الحمد ***
انا / معرفتنيش ولا ايه
ليلي / الحقيقة انت اتغيرت
انا / وانتي كمان بس للاحلي
ليلي بكسوف / وانت كمان
وودعتها ومشيت مش عارف ايه الاحساس المتلغبط ال انا بقيت فيه
هو انا بقيت فاتح قلبي ع البحري كدا ليه
في طريقي للبيت كنت حاسس باثارة ومفيش صورة في دماغي غير وهي بتصرخ صرخة ودم بكارتها ع الملاية وعلي العضو بتاعي
التجربة الأولى دايما بتعلم في القلب
مش هطول عليك غيرت هدومي وروحت الكافيه
وصلت الكافيه ولقيت أمجد جاي عليا
أمجد / ازيك يا ماهر
انا / بخير اخبار حضرتك ايه
أمجد / متقوليش حضرتك دي
وراح حاطط ايده على كتفى بحنية
عملت نفسي مش واخد بالي
أمجد /مبسوط منك ع الأداء ال قدمته امبارح
انا / شكرا ليك
أمجد / انت هيبقي ليك مكان في الفرقة
انا بصدمة / طب وشريف
أمجد / لا شريف دوره انتهي طالما فيه الاحسن يبقا ملوش لازمة هينزل جرسون عادي
انا / لا معلش مش هينفع اكون سبب في أذية حد
أمجد / الحياة يا حبيبي ماهي إلا استغلال فرص اعمل حسابك انك ليك عرض النهاردة
انا / والعرض عبارة عن ايه
أمجد / واحدة غنية هي واصحابها جايين يقضوا وقت حلو هنا وعاوزين شباب يمتعوهم ونصيحة مني تحاول ترضيها لأنها ليها نصيب في الصالة والكافيه.
سابني ومشي وانا كنت قلقان بس قولت هتعامل عادي واعمل ال عليا هي مش اللهو الخفي يعني
دخلت ع البروفة مع الشباب واستغربوا وجودي بس سكتوا
بدأنا نتدرب ع الرقصة الجديدة والدنيا كانت تمام وامجد جه عشان ندخل
المرة دي الستات كانوا شوجر ماميز
اقل واحدة أربعين سنة بس الفلوس بتعمل كتير
الموسيقي بدأت وبدأنا نهز وسطنا كأننا بنيكهم في الهوا
كل واحد قدم احسن ما عنده اصل المرة دي الزباين جيبها مليان
وجه وقت النقطة وقفنا قدامهم وكل واحدة بتحط الفلوس في البوكسر
وفيه واحدة حطت فلوسها ومشت ايدي علي زوبري كأنها بتعاينه وبتبص ليا بلبونة فهمت انها عايزاني
الست / فاضي الليلة
انا / ايوة فاضي
الست / هستناك برا نروح سوا
خرجت من الصالة بدلت هدومي واخدت ال 10000 ال لميتهم وكنت طالع لقيت أمجد في وشي
أمجد بعتاب / مش قولتلك عاوزك تعجبها
انا / اعمل ايه يا أمجد انا عملت ال عليا بس هي مختارتنيش
أمجد / عارف يا اخويا اديها اختارت سامي بس ال هتروح معاها صاحبتها الانتيم عاوزك تدلعها واي فلوس تديهالك خدها
انا / بس انا مش بروح معاهم عشان الفلوس
أمجد / قولتلك استغل كل فرصة تجيلك انت دلوقتي في فحولتك بعدين مش هتكون كدا حاول تأمن مستقبلك
حسيت كلامه منطقي يعني انا هنيك ببلاش يلا معاه حق
طلعت برا لقيتها مستنياني
انا / انزلي انا ال هسوق
هي / اوك يا حبيبي
حسيتها مبسوطة اني بفردالدراع دا
وصقتلي الطريق ووصلنا دخلنا فيلتها وكانت فاضية
انا / انتي عايشة لوحدك ولا ايه
هي بضحك / لا بس جوزي مسافر في شغله
يابنت القحبة يعني الراجل يشتغل وانتي تتناكي من واحد غريب دانتي ليلة امك سودا معايا
سابتني وراحت تجيب كاسين ادتني واحد وبعدها بدأنا معركة النيك
نزلت فيها دعك وتقفيش وبوس فضلت ارضع من بزازها شوية وهي بتشد على شفايفها
روحت زاققها ع كنبة الصالون خلعتها الكلوت بتاعها ونزلت لحس في كسها وهي بتوحوح من المحنة وبتأن بنت القحبة
هجمت علي بنطلوني وطلعت زوبري وقعدت تمص فيه وانا نايم ع الارض روحت قالبها وبعد ما كنت هديه ليها في كسها رفضت
هي / في طيزي عايزاك تنيكني في طيزي يا ماهر
طلعت كوندوم من البنطلون مانا مبقيتش امشي غير بيه اليومين دول
وجبت زيت ادهن بيه خرم طيزها ال كان واسع
كنت عاوز اوجعها فمحاولتش أوسع ليها بصوابعي خرم طيزها
وروحت رازعه مرة واحدة وهي اتفشحت وصوتت
حطيته جواها شوية لحد ما هي نفسها بقت تروح وتيجي طيزها عليا
زودت في السرعة وبقيت برزع في طيزها واديها سبانكات عليها لحد ما احمرت
انا / خدي في طيزك يا خاينة يا متناكة
فضلت أرزع فيها وهي مبسوطة وبتتاوه
طلعته منها وغيرنا وضع الدوجي وراحت نازلة هي عليا
وانا بحب الوضع ده هي ال ممشية النيكة وانا برضع في بزازها
انا!/ عايز انيكك في كسك يا شرموطة
وروحت قالبها علي ضهررها وجبت مخدة وحطيتها تحت ضهررها
واديتهولها في كسها فضلت أرزع فيها شوية وانا بقطع بزازها باسناني ولا كأني بغتصبها لحد ما حسيت اني خلاص هجيب روحت جايب في كسها من غير استئذان منها وهي اتكيفت ع الاخر بس المشكلة قبل ما نقوم من الوضع ده لقينا صوت كعب بيدوس الأرض
انا وهي اتخضينا
وهنا اختم الفصل الثالث اتمني يعجبكم
متنسوش الدعم عشان بيخليني اكمل دمتم بخير
الفصل الرابع
اعتذر منك عزيزي القارئ علي التأخير بس حصلتلي ظروف وتعب معتقدش انك عاوز تعرفه يلا بينا نكمل قصتنا
في وسط بهو الفيلا دخلت علينا واحدة اتصدمت من المنظر ال قدامها
واحد بالنسبة ليها غريب خالع وحاطط زوبره في كس اختها!
ايوة اختها عزيزي القارئ
اتنفضت من مكاني والست ال معايا اتصدمت
اخدت لبسي بسرعة عشان امشي
الست / استني يا ماهر دي علا اختي
علا / بقا يا شرموطة طالبة دليفري من غيري
يا ولاد الوسخ اتعصبت عليهم واصريت امشي
انا / لو سمحتوا انا لازم امشي
علا بسرعة / طب ليه بس اعتبرني مش موجودة لو دا السبب
انا / لا اتاخرت ولازم امشي
رجاء طلبت مني استني ودخلت أوضة كدا جانبية وبعدها طلعت جايبة ورقة في ايدها
رجاء / ده شيك ب 20000 جنيه
انا / ده كتير
علا /مش كتير ولا حاجة المهم لينا عودة
وغمزت ليا غمزة كدا اخدت منها الشيك ولبست هدومي وروحت البيت
طلعت درجات السلم وافتكرت موضوع مني
(استوب!
عارف انك صبرت كتير عزيزي القارئ عشان تعرف قصة مني ودلوقتي جه الوقت ال اجاوبك عن كل أسئلتك)
فلاش باك
لما كنت اولي جامعة كنت داخل متحمس للدنيا بقا وشقط بنات ودنيا
اول ايام ليا محصلش حاجة كانت الايام مملة بنات رايحة جاية بس انت مش عارف تفتح كلام
لحد ما اتعرفت على شلة موجودة في كل جامعة
#الشلة البايظة#
دخلت وسطيهم وبقينا نطلع ونسهر سوا وشرب خمرا ودنيا ومع ذلك متعرفتش علي بنات
دخلنا في سكة المخدرات وبدأت اتعاطى كنت مبسوط في الاول بس بعدين ادمنتها وكنت بضيع كل فلوس اهلي عليها
في ليلة كنا رايحين نسهر في بار وعاملين دماغ
شوفنا شوية بنات مع بعض
وشوفت مني بنت متحررة جميلة اي حد يتمني يقرب منها كانت 27 سنة وقتها
وانا زيي زي اي شاب انجذبت ليها
لاحظت اني ببص ليها طول الحفلة وكانت بتضحك شايفة واحد ساذج قدامها
وفضلت ع الحال دا اروح كل يوم البار أقف اتفرج عليها سواء كنت مع الشلة او لاء
لحد ما في ليلة كنا بناخد مخدرات وانا تقلت في الجرعة والبوليس طب علي البار وصحابي نفدوا بجلدهم وسابوني
لقيت مني جاية عليا هي وصحابها وسندوني لعربيتهم
الليلة دي كنت بين العقل والجنون حاولت ادخل معاها علاقة بس هي رفضت بلطف ونيمتني
حسيت بحنان ام مفتقده
صحيت الصبح ولقيتها محضرة ليا الفطار وكانت لابسة قميص رجالي من غير اي حاجة من تحت
انا / اسف ع الليلة البايخة بتاع امبارح
مني بضحك / لا ده العادي بتاع كل ليلة انت ال مش متعود بس
سبتها اليوم ده وحسيت انها مستلطفاني
وبقيت كل يوم اروح فيه البار اقابلها ونتكلم
وفليلة كانت هي سكرانة وانا سكران طينة
روحنا البيت وحصل ما بينا علاقة علي ضوء الشموع بشرتها البيضا المحروقة من الشمس وسطها ال منحوت وشعرها ال سابغة خصلات بسيطة منه كل دا رسملي لوحة اغراء
بوسنا بعض وخلعنا وحصلت اول علاقة ليا مع انثي فاجرة متفجرة الانوثة
تاني يوم الصبح كنا مكسوفين من بعض
مني / انا كده يعتبر اغتصبت قاصر ع فكره
انا / خدي الموضوع بسهولة انا بحبك ومعجب بيكي واتمنيت اللحظة دي تيجي من زمان
أيامنا كلها ال بعد كده كانت حب وغرام
خلصت السنة الأولى في الجامعة وقررنا نتجوز جواز عند مأذون بس بينا
وبقت مراتي وحصل حمل بس اتفقنا يحصل اجه. اض
لحد ما اتقابلت انا وايسل والباقي هنعرفه بعدين
باك
طلعت علي شقتها ووقفت قدام الباب وكنت متردد ادخل ولا لا
طلعت مفتاح الشقة وقررت ادخل
وصوت المفتاح تك ودخلت الشقة كانت منورة بس هادية......
في مكان تاني..
أمجد واقف مع كام واحد في اوضة شبه المكتب وكل واحد ماسك سيجارته وكاسه
أمجد / ايه اخر اخبار الشغل
شخص 1 / محتاج كام حد يشتغل معايا عشان فيه كام واحد سابوا الشغل ومش عارفين نوصلهم ولا نهددهم
شخص 2/ البنات بقوا يشتغلوا برايفت مع نفسهم يا بوص وكل ما اكلم واحدة تقولي احسن ما اسيب الشغل خالص
شخص 3/ الحكومة مضيقة علينا الدنيا ومش عارفين نصدر البضاعة برا
شخص 4 / الأعضاء بقت شاحة في السوق ودا بردو بسبب الحكومة
أمجد / خلاص كفاية
الكل / والحل ايه يا بوص
أمجد / موجود بس عايزين نقنعه بالشغل معانا
شخص 1/ وانت ليه واثق فيه عشان تعرفه شغلنا
أمجد / شريف اتصفي خلاص ولازم ييجي مكانه بديل
شخص 1 / يا بوص ده هيكون تاجر أعضاء ومخدرات ودعارة ودليفري للستات
أمجد / بالظبط وده موجود وذكي
انتهى الاجتماع وامجد حاطط ماهر في دماغه مش عشان مشاكل العصابة لاء عشان مشكلته هو
أمجد خول! عايز يتناك من ماهر محدش يعرف انه سالب غير المساعد بتاعه ال بيجيبله الفحول ال ينيكوه
روح أمجد بيته ركن عربيته في الجراج وطلع أوضة نومه
فتح الباب لقي مراته نايمة عريانة
أمجد / رجاء رجاء اصحي
رجاء بنوم / ايه يا أمجد فيه ايه
أمجد / عندي ليكي خبر سعيد انا لقيت واحد هيهنيكي ويهنيني
رجاء فاقت / واحد مين دا ال مبسوط بسببه كدا
أمجد / ده واحد شغال عندي ف الصالة اسمه ماهر!
رجاء / ماهر!
أمجد / ايه ده انتي تعرفيه
قامت رجاء وهي عريانة ووقفت قدامه
رجاء مدت ايدها في كسها وطلعت منه سائل
رجاء / ده لسه نايكني من شوية ولبنه لسه موجود في كسي اهو
أمجد حس بحرقان في طيزه ورجاء حست بيه
رجاء / تحب ابعبصك شوية عشان ترتاح
أمجد / لاء مش هرتاح غير مع ماهر
أمجد جاتله فكرة ونزل جري ع السلالم وراح أوضة المراقبة
فتح سجل الكاميرات وراجع الكاميرات لحد ما وصل للهو عايزه
قعد يتفرج وهو نفسه يتناك من ماهر ويشوفه وهو بينيك مراته قدام عنيه
أمجد مش قادر يبطل يحب ماهر هو بيحبه عشان جسمه ومشاعره ال جواه
.
عند ايسل...
بنشوف أسر صاحب ماهر قاعد علي طرف السرير وبيولع سجارة
وجنبه ايسل متغطية بالملاية
ايسل / يعني ايه يا أسر هعمل ايه بالحمل ال ف بطني
أسر بهدوء وهو بيدخن سيجارته / وانا مالي انتي ال معملتيش حسابك كويس
ايسل بعياط / يا أسر انا عاوزة احمل منك
ضربها أسر بالقلم وشدها من شعرها
أسر / وانا ايه ال يضمنلي انه ابني مش ابن ماهر
ايسل بعياط / ماهر مقربش مني و**** آخره بيمارس من ورا هو فاكر اني لسه بنت كفاية الاعيب وسيبنا نعيش انا وانت سوا
أسر / اه هنعيش انا وانتي سوا منين لولا الفلوس ال ماهر بيسحبها من حسابه ويديهالك كان زماننا بنشحت اديكي جربتي تبعدي عنه شوفتي بنفسك
قربها منه وحضنها وباس راسها
أسر / هانت يا حبيبتي مش هنيجي نبوظ خطتنا علي اخر لحظة
ابسل سكتت وبصت قدامها وهي بتفكر في حاجة....
باك تو ماهر ?
لقيت الشقة هادية بصيت في الصالون لقيت كاسات خمرة
الشك بدا يلعب جوايا بس كنت بحاول اهدي نفسي
جريت رجلي لاوضة النوم وانا خايف اشوف ال في دماغي
وقفت قدام الباب مسكت الاوكرة وفتحت ببطء والباب بيفتح سنة سنة
جسمي اتجمد من المشهد ال قدامي حسيت اني اتقتلت بسكينة باردة
في نفس الوقت تليفون ماهر كان بيرن عليه أمجد وأسر
كل واحد عشان يلبسه مصيبة
بس ماهر مكنش هنا
صدمة وبس!!!
وهنا نختم الفصل بتاعنا
اسف لو قصير بس اتمني يعجبكم
الفصل الخامس
وفي لحظة صدمة وسكون ماهر كان واقف مصدوم
مني علي الارض وسايحة في دمها
بكي ماهر بحرقة
ماهر بعياط/ منااااااااا
طلع يجري عليها واخدها في حضنه
ماهر / عشان خاطري فوقي، فوقي ونرجع احسن من الاول متسبنيش حقك عليا
ماهر خبط علي وشها بايده بس مكنتش بتستجيب
حط ايده على رقبتها يشوف فيه نبض ولا لا
وفجأة حس بنبض بس ضعيف
شالها بايده ونزل بيها وهو بيسابق الزمن اقل تأخير هيفقدها حياتها
نزل الشارع ركب تاكسي
ماهر بانفعال / اطلع علي مستشفى **** بسرعةةة
السواق داس بنزين فعلا وكان حاسس ان الموقف خطر
واخيرا وصلوا المستشفى
ماهر بزعيق / دكتور دكتور بسرعةةةةة
ممرضة / لو سمحت يا فندم مش كده فيه مرضى
بصلها ماهر الشرار بيطق من عينه كان نفسه يضربها بس الوقت مش ساعف
المستشفى كلها كانت هرج ومرج من الموقف وكله خايف من منظر مني
وماهر ال قميصه بقا احمر من دمها
الدكتور / هندخلها العمليات بسرعة
اخذوها علي النقالة والكل كان واقف خايف
ماهر اخد جنب في أرض المستشفى وحط ايده وانفتح في البكا
ماهر / اااه يا مني متسبنيش يا رب لاء
الممرضة / لو سمحت يا فندم عايزين نملي الورق دا عشان العملية
ماهر بصلها بعيون حزينة / ماشي اتفضلي
الممرضة / حضرتك اخوها
ماهر بحزن / لاء جوزها
الممرضة بصدمة / طيب البوليس هياخد أقوالك عشان الموضوع مش انتحار
ماهر كان تايه مش فاهم حاجة ازاي مش انتحار هو ممكن يكون مين ال عاوز يقتلها
كل ال معدي في المستشفى كان بيبص عليه ومستغربين حاله شعره منكوش وعينه حمرا من العياط
ماهر في نفسه / سامحيني اني شكيت فيكي ف لحظة انك بتخونيني انتي اوفي حد ليا وعمري ما هلاقي زيك يا رب تقومي بالسلامة
في مكان تاني في المستشفى كانت ايسل عند دكتورة النسا بتطمن علي حالة البيبي
الدكتورة / البيبي بخير الحمد ***
ايسل / دكتور انا لو عايزة انا لو عايزة اعرف مين ابو الطفل ممكن اعمل ايه
الدكتورة / هنعمل DNA ووقتها هتعرفي مين الاب
ايسل / طيب هياخد قد ايه
الدكتورة / مش كتير كام يوم بس
ايسل /طب ممكن توصي حد معين عليا
الدكتورة / اكيد مفيش مانع
شكرتها ايسل وخرجت ودماغها فيها حاجة
يا تري ناوية على ايه؟؟ هنشوف في ال جاي
في مكان تاني مقطوع وسط الصحرا الدنيا ضلمة
مجهول / نفذت يا بوص
ال ع الخط! / المهم تكون ماتت كفاية ال عملته فيا
مجهول / متقلقش زمانها ماتت وشبعت موت
ال ع الخط / تمام اول ما هيجيني خبر موتها حسابك هيتحول فيه ال 100000
نرجع لماهر والمستشفى مقلوبة
المريضة محتاجة ددمم عشان نزفت كتير الفصيلة بتاعتها نادرة
ماهر كلم كل ال يعرفهم وللأسف مفيش نتيجة
الدكتور / يا استاذ لو ملقناش ددمم هنفقد المريضة
ماهر مسكه من قميصه وكان هيضربه لولا الأمن مسكوه
سابه وبدأ يفكر مين ال ممكن يكون عنده الفصيلة دي ا
ماهر وهو بيغمض / افتكر افتكر يا ماهر
فتح عينه وهو بيدعي انه يكون صح
ماهر / الو أسر حاول توصل ل ليلي بسرعة الموضوع حياة او موت ارجوك
شوية ورن عليه أسر/ احنا جايين في الطريق اهو
ماهر / الحمد *** الحمد ***
دخل أسر وليلي من باب المستشفى وكان مستنيهم ماهر
ماهر / شكرا ليكي يا ليلي جميلك عمري ما هنساه
حطت ليلي ايدها علي كتفه وابتسمت
اخدتها الممرضة عشان تسحب منها الدم
أسر بخبث /ايه يا عم مين دي ومالك مهتم بيها كدا ليه
ماهر /مش وقته يا أسر
اتبرعت ليلى بدمها لمني
والدكتور طمنهم ان الحالة ان شاء **** هتكون بخير
تاني يوم)
عرفه الدكتور ان الحالة بقت مستقرة وممكن تتنقل أوضة عادية بس هي حاليا مفقتش
عدت الايام ومني بتفوق حبة حبة وماهر جنبها في كل خطوة حتي شغله مبقاش يروحه وده قلق أمجد عليه
في يوم وهو مع مني لقي زين صاحبه في الكافيه بيرن عليه
زين / ايه يا عم ماهر مالك مختفي ليه طمني عليك
ماهر بتعب / انا بخير الحمد *** كان موضوع وعدي علي خير
زين / طيب مش هترجع أمجد زعلان منك جامد يا عم
ماهر / في أقرب وقت هرجع الدنيا تظبط بس
زين / ماشي يا عم سلام
قفل ماهر مع زين وقرب من سرير مني باس راسها وهي ابتسمت بضعف
مني / مكنتش اعرف اني غالية عليك كدا
ماهر / انتي أغلى من كده بس انا ال كنت غبي اني كنت هضيعك من ايدي
مني / انا ايه ال خلاني احب واحد أصغر مني بتسع سنين بس
ماهر وهو بيرفع حاجبه / **** ومالو ال أصغر منك ب9 سنين ما حلو وقمر اهو
مني / ده احلي واحد في الدنيا
حضنها ماهر بحب / متعرفيش كنت خايف عليكي اد ايه
مني ابتسمت في حضنه وفضلوا ع الوضع ده شوية لحد ما اتكلم ماهر
.
ماهر / مني هو ايه ال حصل في الليلة الشؤم دي
مني / كنت سهرانة انا وواحدة صاحبتي شربنا كأس وقعدنا نهزر ونضحك وبعدها نزلت معاها عشان أودعها وفي أثناء طلوعي وانا بفتح باب الشقة حد خبطني علي دماغي ولقيت واحد ملثم شدني في شعري لاوضة النوم وكان ناوي يغت.صبني لولا جاله تليفون وقفه حاولت ادافع عن نفسي وانا دماغي مضروبة بس مقدرتش لقيته جاب سكينة من المطبخ وقرب مني وفي لحظة حسيت ان روحي طلعت طعني بالسكينة في بطني ووقعتي ع الارض مغمي عليا ومعرفش ايه ال حصل بعدها
ماهر بتفكير / خلاص ارتاحي وانا هشوف الموضوع ده وهجبلك حقك
مني بخوف / ماهر ارجوك بلاش خلينا مع بعض وبلاش مشاكل
عدت الايام ومنى اتعافت واخدها البيت وكان دايما معاها لحد ما حس انه لازم يرجع لشغله لان فلوسه ال كانت ف البنك خلصت في عملية مني وعلاجها ومكنش عاوز يطلب من ابوه
.
جهز ماهر نفسه عشان يرجع الكافيه والساعة سابعة كان واقف قدام الكافيه بيتامل لوحة المنورة العربيات الفاخرة ال واقفة قدامه
دخل الكافيه كان فيه شوية زبابن مشي على زين عشان يسلم عليه
زين بفرح / عم ماهر حمد**** على السلامه كل دي غيبة يا اخي
ماهر / **** يسلمك يا حبيبي.
زين / أمجد عاوزك في المكتب عشان كان واخد خبر انك جاي النهاردة
سلم علي باقي زمايله وراح المكتب عشان يشوف أمجد
ماهر واقف قدام الباب بياخد نفسه وخبط علي الباب.
سمحله أمجد بالدخول
دخل ماهر ولقي أمجد قاعد علي مكتبه واول ما أمجد شافه قام وقرب منه
ومرة واحدة ضربه بالقلم
ماهر كان مصدوم / أمجد انا.....
قاطعه أمجد واخده في حضنه وهو بيعيط
( هخلي ماهر هو ال يمسك الحوار)
احا ماله الراجل ده هو فيه ايه
أمجد / وحشتني اوي يا ماهر تغيب الغيبة دي كلها
انا / اديني رجعت اهو وحقك عليا عشان سبت الشغل
أمجد / انا مش زعلان ع الشغل انا زعلان انك بعدت عني
انا / مش فاهم يعني عاوز ايه
أمجد / ماهر انا انا بحبك
قالها أمجد وهو بيوطي عينه في الأرض
اخخخ مالو الراجل ده
انا / طب ما انا كمان بحبك
أمجد بفرح / بجد
انا / اكيد انت عملت معايا حاجات كتير حلوة
أمجد / بس انا بحبك علي انك جوزي
انا / ده ال هو ازاي مينفعش يا أمجد ال انت بتفكر فيه ده
أمجد حط ايده على كتفي/ من اول يوم شوفتك فيه وانا مش قادر ابطل تفكير فيك انا عاوزك تنيكني يا أمجد مش عشان تريحني وبس بس انا عاوز احس بحبيبي معايا ف السرير
انا / ابعد عني ايه ال انت بتقوله ده
أمجد / هديك ال انت عاوزه وهتكون دراعي اليمين وهخليك اعلي مني كمان بس ارجوك مترفضش حبي
ماهو انا لو رفضت دلوقتي هسيب الشغل وش وشكله مصر وعاوزني بس ازاي انيك راجل ازاي
انا / طب اديني وقت افكر
. سبته وطلعت والمكان بقا زحمة والبنات بدأوا يدخلوا صالة الرقص والمفروض استعد انا كمان
جه واحد من الفرقة واخدني عشان نجهز وبالفعل جهزنا
والليلة دي كانت من أهم الليالي لأنها كانت حفلة عامة فيها بنات كتير ولازم اعمل جمهور بقا
جهزت انا الفرقة ودخلنا وكل البنات كانت بتبص علي صدرنا العريان بإعجاب صارخ
بدأت المزيكا ونزلنا رقصنا وسطيهم وكنا بنزنق في كام بنت من ورا وهم يرجعوا علينا ومستمتعين بال بيحصل
وطيزهم المربربة بنحك فيها والوحش بقا شادد وعاوز ينيك وقتي
خلصت الحفلة والجمهور بيصرخ خمس بنات جم علينا بعد ما لمينا فلوس الرقصة وكانوا عاوزينا نروح معاهم
احا الليلة هتبقي جماعي خمسة قصاد خمسة دي هتبقي مدعكة
مكنتش عاوز اروح عشان مني متباتش لوحدها بس زعيمة الشلة كانت عاوزاني
اتكلمت بنبرة واثقة / انت بالذات لازم تيجي
انا / النهاردة مش هينفع
شدتني من الكرافتة ال لابسها هي والبوكسر / انا عاوزاك الليلة يا ماهر
. كانت بتبص بنظرة شهوة ورغبة مقدرتش أقاوم سحرها
انا / بس عاوز نكون لوحدنا
شهد / مش هينفع عشان هنتجمع في شقتنا لو شقتك فاضية موافقة
انا / يبقا يلا على شقتي
.
اخدتها ورايا ع الموتو ووصلنا الشقة فتحت ليها الباب ودخلنا
سبتها ونزلت عشان اجهز ليلة محترمة ويسكي وشوية تسالي جنبه وكام سجارة حشيش وطلعت ليها الأكياس وقعت من ايدي ع المنظر ال شوفته فيها ينهار ابيض ع اللحم الأبيض ايه ده هو فيه كدا
وهنا اختم الجزء ده
اتمني يعجبكم
وسلام.
متنسوش الدعم عشان بيخليني اكمل
الفصل السادس
هبدا الفصل دا بشكل مختلف اعذروني علي التأخير بس مكنتش في مود الكتابة خالص الايام اللي فاتت
حابب أوضح اني اول ما هقول تم في آخر القصة محدش هيكون عنده غموض من اي جزء فيها
فارجوكم بلاش استعجال سيبوني اكتب بوجهة نظري وبعدها احكموا رايكم علي راسي من فوق بس دا بيشتتني
صحي ماهر الصبح وهو بيتقلب في السرير ودماغه وجعاه
ليلة امبارح كانت صاروخية
مهرة شرسة وحرب جنس أشرس قامت ما بينهم
بص للسقف وهو بيفتكر لقطات سريعة من علاقة امبارح
بص جنبه لقي الأوضة فاضية قام ياخد دوش وأثناء ماهو بيستحمي موبايله كان محطوط علي الكوميدينو
فتح ماهر الباب وجسمه بينقط ماية ومفيش غير فوطة بينشف بيها شعره وباقي جسمه عريان اخد باله انه موبايله بيرن
بص علي شاشة التليفون
وهنا نرجع فلاش باك (
الاب بزعيق/ اطلع برا البيت يا حيوان يا سافل
وبنلاقي واحد بيشد ابنه من شعره وبيرميه برا البيت
ماهر بيترجاه / بابا عشان خاطري انا مكنتش اقصد ارجوك
الاب / امشي يا كلب من هنا مش عايز اشوف وشك تاني
مرات الاب / متعملش كده عشان خاطري غلطة ومش هتتكرر
صفعة قوية صمت المكان
الاب / اخرسي يا خاينة بقا بتخونيني مع ابني ال مكملش عشرين سنة يا واطية
قام ماهر حاول يدافع عنها بس الاب كان متحكم من الوضع كويس
وهنا عزيزي القارئ بندوس ستوب للمشهد لاني حاسس انك مش فاهم ايه ال بيحصل
بص يا عزيزي في بداية القصة المفروض تسأل هم فين اهل ماهر
السبب الحقيقي ورا اختفاء اهل ماهر هو انه ماهر ناك مرات ابوه علي سرير ابوه
زي ما بقولك ازاي دا حصل اسيبك تتابع المشهد وال علي لسان ماهر
كنت مرة قومت من النوم اشرب بلبل متاخر وبالصدفة كانت مرات ابويا فى الحمام
من غير ما تقفل الباب لانها كانت مطمنا ان محدش صاحى لا
انا ولا بابا وحتى لو بابا صحى وشفها عادى جدا وبعدين لما لقيت
الباب مفتوح والنور مولع انا اتسحبت بالراحة اشوف مين الى فى الحمام وفجاة
من غير ما هيا تشوفنى انا لقيتها هيا
وكانت لابسا قميص نوم بمبا كان مبين كل بزازها عشان مكنتش لابسا ستيانه ومن
تحت كانت رفعا القميص ومنزلا الكلوت انا اول مرة كنت الاحظ
انها بالحلاوة والبياض والحمار دا لانى على طول كنت بشفها لابسا لبس واسع
وتقيل ومش مبينا حاجة من جسمها بس الحظ خلانى اشوف الجمال دا كله وقفت
اتفرج عليها وهيا بتتأوه على اخرها من الحذق الى كانت بتحذقه وعمال اتفرج
على وركها المربربه البيضه وكمان على صدرها الى باين من تحت القميص
والحلمات الى تجنن وحمرا زى الورد لدرجة ان زبرى وقف يتفرج معايا على الكنز
الى شايفه واتشد على الاخر لدرجة حتى انى مكنتش عارف انزله بين رجلى عشان
ميفضحنيش كانت مقربه تخلص واول ما فتحت الميه عشان تغسل انا جريت على
الاودة بتاعتى عشان هيا متشفنيش نمت على السرير وانا مافيش فى بالى غير
صورة جسمها الملبن وصدرها الكبير الى كان هيقطع قميص النوم بتاعها اتمنيت
انى كنت اشوف طيزها وكسها بس ما عرفتش عشان كانت ضما رجليها وهيا قاعدة
مشفتش من تحت غير وركها وزبرى واقف مش راضى ينام لحد ما ضربة عشرة عشان
شهوتى تروح واعرف انام قومت من النوم الصبح شفتها افتكرت بالليل والى شفته
بالليل من تحت العبايه الى كانت لبساها الصبح روحت جرى على الحمام وضربت
عشرة من كتر الشوق الى انا كنت فيه لدرجة انى قاعدت اسبوع اضرب بعدها اضرب
عشرة كل ما اشوفها كنت بضرب فى اليوم زى خمس عشرات او اكتر كل ما اشوفها
بتمشى قدامى وبعد كدا كنت بضرب عشرة كل يوم قبل مام انام وخلاص عشان اعرف
انام لحد ما فى يوم بليل بابا كان عنده شغل وهيبات فى الشغل وكانت هيا
بايته لوحدها فضلت سهران لحد هيا ما نامت قومت بليل روحت قرب الاودة
بتاعتها كدا وفتحت الباب براحه شويه صغيرة اعرف اتفرج عليها منه نورت نور
الصاله عشان يجيب نور اعرف اتفرج عليها منها وقفت اتفرج عليها وهيا نايمه
على السرير بقميص نوم قصير اوى اكنها لا بسا مايوه لونه ابيض وكلت ازرق
بخطين مش مدارى غير كسها والخط الى ورا داخل كله بين طيزها مغطى خرمها
والظاهر عليها مكنتش بتلبس ستيانات بليل عشان برده مكنتش لابس ستيانه
والقميص صدره على البحرى مبين صدرها كله لدرجة ان وهيا بتتقلب فردة من
بززها طلعت بره القميص وانا واقف اتفرج علها وهيا بتنام مرة على ضهرها
ومفشخه رجليها وتتقلب تنام على بطنها وطيزها مفروده كدا على السرير منظرهم
يهبل ومرة على جمبها ومفنسه طيزها لورا وانا واقف زى المجنون مطلع زبرى
وواقف ادلك فيه واضرب عشره تخليلوا ان اعدت ساعه ونص اتفرج عليها وهيا
نايمه وطول الساعه ونص عمال ادلك فى زبرى وعينى على جسمها الى عمال يتقلب
على كل الاوضاع ومرة واحدة نزلتهم وانا واقف مقدرتش امسك نفسى واللبن غرق
السجاد الى تحتى روحت اودتنى انام وقولت لحد الصبح يكون اللبن نشف روحت
انام على السرير غير العشرة الى انا ضرتها عندها ضربت تلت عشرات بعديها
عشان اعرف انام كل ما اضرب عشرة خمس دقايق بالظبط وزبرى يفتكر ويقف تانى
اضرب تانى لحد مكنتش عارف احرك ايدى ولا انزل لبن تانى ولو حتى نقطه قومت
من النوم تانى يوم كل ما اشوفها زبرى يقف لحد ما افلت على نفسى ومطلعتش بره
الاودة فضلت على ضرب العشرات دا زى شهر او شهر ونص كل يوم زى خمس او ست
عشرات فى اليوم الواحد لحد ما حصلت اكبر مصيبه وبابا كان مسافر شهرين بره
تبع الشغل اول يوم من سفر بابا عملت زى اليوم الى فات وفضلت واقف اتفرج
عليها وخلاص تانى يوم كدا تالت يوم كدا رابع يوم هيا فضلت سهرانه تتفرج على
التلفزيون ومرحتش تنام فضلت مستنيها كتير لحد ما دخلت انام وعنيا راحت فى
النوم وهيا مش عاوزا تنام اتكرر الموضوع دا تلت اربع ايام وفى يوم واقفت
مرة ارقابها وهيا بتتفرج على التليفزيون وكانت بتسمع فيلم كان مشهد بوس
لقيتها قامت قربت من التليفزيون وركزت اوى فى المشهد دا ومرة واحدة لقيتها
حطت ايدها على كسها تلعب فيه من سخونة المشهد بينى وبينكم انا اتخضيت لما
شفتها بتلعب فى كسها عرفت على طول ان مبيجلهاش نوم عشان اكيد اكيد عاوزا
تتناك ومش عارفا تنام اتفرجت على المشهد دا وراحت الاودة بتاعتها وقفلت
الباب انا اسحبت ورحت وراها وبصيت عليها من خرم الباب لقيتها واقفه قدام
المرايا وسيحه على الاخر وعماله تبعبص فى كسها وتتاوه وشويه طفت النور
ونامت تانى يوم انا قعدت اعد فى الساعات عشان الليل يليل واشوفها هتعمل ايه
لحد ما فتحت التليفزيون تتفرج عليه انا فضلت افكر هعمل ايه عشان اجس نبضها
لحد ما جتنى فكرة انى البس شورت ضيق وقصير واعمل نفسى رايح الحمام بليل
ومكنتش فى حاجة انى اوقف زبرى عشان هوا بقاله شهرين ما بينمش طبيعى لوحدة
عديت قدمها وقولتها انتى لسه صايحه لحد دلوقتى قالتلى مش جايلى نوم قولتلها
اصل انا كنت داخل الحمام روحت الحمام وبعد ما طلعت ندهت عليا وقالتلى تعالى
اسهر معايا شويه عشان تسلينى فرحت اوى وقولتها وانا كمان مش جايلى نوم قعدت
جمبها كدا من بعيد وفى فليم من بتوع سهير رمزى شغال الى هوا سيقان فى الوحل
وقاعد ببدى ضيق وشورت قصير اوى وزبرى باين اوى منه وباين انه واقف بصتلها
من تحت لتحت لقيتها عماله تبص عليه وانا عامل انى مركز فى الفليم وكل شويه
اهرش فيه واحط ايدى وأفرك فيه عليه وهيا عمالة تتفرج عليا المهم الفيلم خلص
جيت واقف قدمها بالظبط وزبرى واقف على الاخر وموقف الشورت مش عارف جبت
الجرأة دى منين وقولتلها انا داخل انام بقى وانا حاطط زبرى فى وشها بالظبط
قالتلى طيب روح وانا شويه كدا وهنام دخلت ومنمتش فضلت اضرب عشرة عليها وعلى
الى شفته من سهير رمزى وهيا بتتدلع فى الفيلم لحد ما دخلت اودتها روحت جرى
اتفرج عليها من خرم الباب لقيتها قاعدة على السرير ومفشخا رجليها وقالعه
وعماله تدخل ازازة البرفان فى كسها وتطلعها ومغمضه وسايحه على الاخر فضلت
على الحال دا زى عشر دقايق قامت من على السرير واول ما قامت روحت انا بسرعه
فتحت التليفزيون عشان متشكش فى حاجة كنت قاعد مكان هيا ما بتقعد فتحت الباب
لقتينى قاعد اتفرج على التليفزيون قالتلى انتا ما نمتش قولتلها لا اصل مش
جايلى نوم قالتلى ولا انا وجات قعدت جمبى بالظبط لما قعدت جمبى انا مكنتش
على بعضى انا كنت عاوز انيكها بس مش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاى ؟!!
قولتلها انا مش عارف انتى طايقا تلبسى العبايه التقيله فى الحر دا ازاى
قالتلى اصل انا متعوده عليها سكت شويه كدا زبرى وقف وبان من الشورت تانى
وهيا جمبى بالظبط وعماله تتفرج عليه وهوا بيقف واحدة واحده وانا مش عارف
اعمل ايه لقيتها مرة واحدة كدا قالتلى عندك حق دا الجو النهارده غير كل
ليلة حر اوى وراحت واقفه وقالعا العبايه وهيا بتقلع العبايه كانت لا بسا
قميص نوم بس طويل شويه بس شبك فى ايديها واترفع كله وبين الكلوت الى كانت
لابساه كان نفس الكلوت الازرق بس دا احمر وطيزها بانت كلها قدامى وعماله
تتهز زى الملبن وهيا واقفه وقعدت جمبى بقميصص النوم وانا مولع بس مش عارف
اعمل ايه انيكها ازاى وكانت هيا كمان مولعه بس احنا الاتنين مش عارفين نبدأ
ازاى ؟ لقيتها مرة واحدة قالت آه صغيرة كدا وقالتلى شوف ايه الى شكنى فى
ضهرى يا ماهر واديرت وعططنى ضهرها انا جيت رافع القميص كله وقلتلها ارفعى
شويه ضهرك كمان كدا اصلى مش شايف عشان كان النور طافى ونور التليفزيون هوا
بس الى مولع راحت شدا ضهرها كدا وطيزها اترفعت من على الانتريه الى كنا
قاعدين عليه وجسمها كان مفنس نص تفنيسه كدا من ورا وانا وراها انا بصراحة
مقدرتش عملت نفسى ببص ورحت من ورا من غير ما انزل الشورت بس كان زبرى على
اخره ورحت داخل بزبرى فى طيزها من ورا قالت آه قولتها معلش هيا الشكه من
فوق ولا من تحت قالتلى لا من تحت من مكان ما دخلت اتأكد على طول انها على
اخرها ورحت حضنها من ورا ومفنسها على اخرها ونزلت الشورت طلعت زبرى وتفيت
عليه وتفيت على ايدى ومدخلها فى كسها ورحت......
اسف ??
نكمل المرة الجاية في الجزء الجاي مستني تفاعلكم عشان اكمل
(ال كان بيسأل هي في قسم المحارم ليه)
عمر
الفصل السابع
ورحت حضنها من ورا ومفنسها على اخرها ونزلت الشورت طلعت زبرى وتفيت
عليه وتفيت على ايدى ومدخلها فى كسها ورحت مطلع ايدى ودخلت زبرى فى كسها
..صرخت على اخرها وقالتلى نيكنى نكنى نكنى انا حايحه من يوم ما
ابوك ما سافر وكسى مولع وانتا طفهولى وانا نازل نيك فيها على اخرى ادخل
زبرى واطلعه ادخله واطلعه ونازل ضرب بكف ايدى على طيزها الكبيرة البيضه
الطريه طاخ طاخ طاخ طاخ طاخ وطيزها عماله تحمر من كتر الضرب وهيا تصرخ على
الاخر آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه
كفاية يا ماهر حرام عليك طيزى طيزى طيزى وانا ولا سائل فيها ونازل ضرب على
طيزها ونيك فى كسها بزبرى وبيضانى عماله تفرقع رايحا جيا بين وركها لحد ما
لقيت جسمها كله ميه من الحر سبتها وجبت المروحة وشغلتها وهيا ما اتعدلتش من
تفنسيتها واتفرج على طيزها الاقيها حمرة زى الطمطمايه وخرم طيزها باين
الحمار بتاعه من بين فرقتين طيزها ورحت على طيزها فتحتها فكرتنى هبعبصها من
طيزها بس لاقيتنى بدخل زبرى فيه قالتلى لا انا عمرى ما اتنكت من طيزى
ومتنكنيش من طيزى انا فرحت ان او زبر هيدخل فى طيزها عشان اكيد يبقى خرم
طيزها ضيق وانا الى هوسعه لاول مرة روحت شدتها من شعرها المفرود على ضهرها
جات صرخة من الوجع وقايلها مش انتى يا شرموطه يا بنت الشرموطه يا حايحه يا
بنت الحايحه يا متناكة يا بنت المتناكة الى تتحددى تتناكى منين زبرى بس هوا
الى يحدد سكتت ومتكلمتش روحت نازل على خرم طيزها وفضلت الحس فيه وابعبصه
بصوابعى لحد ما دخلت اربع صوابع فيه مرة واحدة وهيا تتأوه من الوجع وتعض فى
الفوضه من الوجع تفيت على خرم طيزها ودخلت زبرى فى طيزها براحة وواحدة
واحدة لحد ما دخل كله بس مكنش واخد راحته لانه كان بيطلع بالعافيه وهيا
بتستغيث من الوجع الى فى طيزها وانا ادخل زبرى واطلعه بالعافيه وانا فى قمة
المتعه لحد بكت من الوجع وواحدة واحدة زبرى بقى بيدخل ويطلع بسرعه لما
طيزها بدأت توسع ولما خرم طيزها وسع لزبرى فضلت انيك فى طيزها بعنف وعلى
اخرى وهيا سكتا ومش مطلعا غير النفس والدموع نازلا على خدها وانا بدخل زبرى
واطلعه فى طيزها زبرى فلت من طيزها لقيتها صرخت مرة واحدة
اووووووووووووووووووو دخله فى طيزى يا ماهر طلعته ليه بسرعه يا ماهر آه آه
آه آه آه آه طيزى طيزى الحقنى قولتلها مش مدخله وسبتها قالتلى لا
لا لا حبيبى اهون عليك حرام عليك حرام عليك وراحت نازله بيسه رجلى ومص فى
زبرى وبوس على اخرها فى زبرى وانا ابعد زبرى عن بوئها شمال و ايمين وهيا
تلهس وراه زى الكلبه ابعد عنها والعبلها زبرى من بعيد تجرى عليه زحف على
ايديها ورجليها زى الكلبه فضلت مدوخها وهيا تجرى وراه زى الكلبه لحد ما
وصلت اودت نومى وهيا ورايا زحف على ايديها ورجلها مش عارفا تطول زبرى لحد
ما مسكتها ونيمت نصها على السرير على بطنها والنص التانى راكز بركبها على
الارض وطيزها مرفوعه على السرير وهيا مسلمالى على الاخر مسكت الحزام ونزلت
ضرب على طيزها على اخرى وهيا بتعض فى المرتبه وتبكى بصوت عالى وانا نازل
ضرب على طيزها لحد ما حسيت ان خلاص مش قادرا قلبتها على ضهرها ورفعت رجليها
الاتنين على كتفى ودخلت زبرى فى طيزها وفضلت انيكها من طيزها انيكها من
طيزها ويها بتتلوى زى الافعى راحت مسكانى مرة واحدة من رقبتى ومنزلانى على
شفيفها وضمانى لصدرها وحضنانى على الاخر وانا نازل بوس ومص وتقطيع فى
شفيفها وشغال نيك من تحت فى طيزها لحد ما خلاص قربت انزلهم حاولت اطلع زبرى
من طيزها وهيا حضنانى على الاخر قولتلها انا هنطر لبنى وهيا مش راضيا تسبنى
وانا اقولها انا عاوز انطر انا على الاخر وهيا مش راضيا تسبنى لحد ما فجأة
نزلتهم فى طيزها وهيا اتنفضت مرة واحدة بتأويه جميله كدا بشرمطة اوووو
وزبرى جوا طيزها واللبن رد على زبرى كان زى ما يكون لبن مغلى غير ان خرم
طيزها كان بيطلع صهد من النيك وسخن على الاخر وانا زبرى مولع جوا طيزها
وهيا متبته عليا مسكانى من ضهرى وضمانى لطيزها على الاخر مش عارف افلت منها
وزبرى مولع جوا واللبن نازل من بين زبرى وخرم طيزها بينقط على السرير بتاعى
وهيا زى ما تكون فى عالم تانى ومش راضيه تعتقنى ومش سامع منها غير صوت آهات
بشرمطه ولبونه وشويه شويه زبرى ابتدى يبرد جوا طيزها وينام فى طيزها وانا
سبته لما ابتدى يرتاح جوا من السخونيه ونمت عليها بكل جسمى ونزلت بوس ومص
فى شفيفها وهيا ضايعه من كلوا وتقريبا مش حاسه بنفسها ونزله تقطيع فى
شفايفى من البوس لحد ما راحت علينا نومه احنا الاتنين واحنا حضنين بعض
…… قومت من النوم على لعب فى زبرى حد عمال زى ما يكون بيهزر معاه
ويكلمه وبلعبه لقيتها هيا مسكه زبرى وعماله تلاعب فيه وتكلمه زى ما تكون
عيله ضغيرة وفى ايدها لعبة وبتلعب بيها وانا عملت نفسى نايم وبسمع هيا
بتقوله ايه انا كان زبرى ساعتها نايم وكل ما تمسكه يميل منها شمال وايمين
وهيا تضحك وتقوله الى بشوفك دلوقتى مشيشفكش امبارح وانتا وانتا شغال توسيع
فى خرم طيزى الغلبان الى معملكش حاجة ونازل نيك فيه من غير سبب وراحت بيساه
وقايلاله بس كنت مولعنى ومدفينى ومتعنى ومهنينى كانت مسكا زبرى وبتقول فيه
شعر وراحت حطاه فى بؤها وفضلت تمص فيه وهوا نايم وتقولو اقف وحشتنى وحشت
خرم طيزى اوى قوم يا اول زبر دخل فى طيزى وعلمنى معنى النيك فى الطيز
وقيمته قوم وانا هخلى خرم طيزى الى انتا واسعته على طول حضنك ومش هيسيب
فرصة لكسى ياخدك منه تانى بينى وبينكم انا مقدرتش امسك نفسى جيت ضاحك راحت
سمعا الضحكه وضحكت هيا كمان وقالتلى انتا صاحى يا ماهر قولتلها اه صباح
الخير انا عاوز اشرب كباية لبن دافية قالتلى من عنيه ولقتها قايمة عشان
تروح المطبخ وتعملى كباية لبن روحت مسكها من طيزها وشدتها ومنيمها جمبى على
السرير قالتلى طب واللبن قولتلها انا عاوز اشرب لبن من بزازك الكبيرة
الجميلة دى مش من اللبن التانى قالتلى اه فهمت ونامت عليا وانا نايم على
ضهرى وحطط صدرها على وشى كانت بزازها مغطية وشى كله روحت قالب الوضع ونايم
عليها وماسكك بزها وفضلت ارضع فيها وامص فى حلماتها وهيا داخت تانى وراحت
فى عالم تانى خالص وبصيت لشفايفها لقيتها عماله تعض فى شفيفها بسننها وساحت
تانى وانا شغال مص فى حلماتها لحد ما ابتدت تنزل نقط لبن فى بوئى انا فضلت
امص لحد ما حلماتها بطلت تنزل رحت سايب بزازها من بين شفايفى ونايم على
صدرها وجسمى مفرود على جسمها واحنا الاتنين مالص من ليلة امبارح بعد شويه
كدا لقيتها على فجأة راحت ضربانى بكل عزمها بكفوف ايديها الاتنين على طيازى
كف على فردة الطيز دى وكف على فردة الطيز دى لقيت طيزى ولعت من قوة الضربه
وراحت ضاحكة وقايلالى اعمل فيك بقى شويه من الى انتا عملته امبارح ولقيتها
عماله تحسس على طيزى بكل حنيه وتفعص فيهم بايدها وانا مستمتع بايدها
والتحسيس الى بتحسسهولى وعماله تفتح فردتين طيازى وتحسس عليهم وتحط ايدها
بينهم وجات على سهوة مبعبصانى بعبوص فى طيزى انا اتنفضت من البعبوص اول مرة
اتبعبص كدا وفضلت مدخلا صبعها فى طيزى وتدخل فيه على اخرها وتضحك على اخرها
بشرمطة ولبونه وطلعت صبعها وقالتلى انتا متنكتش فى طيزك قبل كدا قولتلها لا
طبعا قالتلى امال عرفت منين ان النيك فى الطيز حلوى اوى كدا ونزلت نيك فى
طيزى امبارح مع انى ما وفقتش فى الاول قولتلها لا طيزك هيا الى تغرى اى
واحد يشفها ويلمح حلاوة خرم طيزك الى يجنن دا قالتلى امال جوزى الاولانى
ومن بعده ابوك ملمحهوش ليه قولتلها مغفلين مش عارفين قيمتها ضحكت ضحكة
عاليه كدا وقالتلى انتا بقى الى مش مغفل قولتلها انتى شايفه ايه قالتلى انا
شايفه الى عمرى مشفته ولا اتخيلت انه يطلع منك انا عمرى ما اتنكت بالمتعه
واللذه دى فى حياتى ولا الوقت دا كله قالتلى انتا فضلت كتير اوى عبال ما
نزلتهم فى طيزى قولتلها لا ما انا قبل ما انيكك بسعتين تلاته ضرب عليكى زى
تلت اربع عشرات عشان كدا غيبت لما نزلو اتخضت مرة واحدة وقالتلى عليا انا
قولتلها اه انا بقالى زى شهرين عمال اضرب عليكى عشرات من يوم ما كنتى فى
الحمام وسايبه الحمام مفتوح وانا شفتك وفضلت اتفرج عليكى من يومها
وانا كل ما تيجى فرصة وانتى نايمه اقف على الباب اتفرج عليكى وانتى نايمه
واضرب عليكى عشرة وانا واقف قالتلى عشان كدا مكنتش بتكلمنى كتير وكنت بتهرب
منى طب وقبل الشهرين دول قولتلها مكنتش عارف ولا يشايف الجمال والحلاوة دى
غير لما شفتك فى الحمام بقميص النوم انتى كنتى على طول فى البيت كنتى
بتلبسى هدوم واسعه وتقليه قالتلى عادى انا واخده على كدا قولتلها خليكى على
كدا عشان محدش يلاحظ انا خلاص عرفت ايه الى تحت قالتلى بدهشه ايوة صحيح لما
باباك يرجع هنعمل ايه قولتلها بابا لسه قدامه شهر ونص تعالى منفكرش فى حاجة
خالص غير فى الشهر ونص دول واحنا مع بعض لما ييجى وقتها نشفلها اى صرفه
انسى بقى وعيش معايا حياتنا الجديدة قالتلى حياتنا الجديدة قولتلها اه
قالتلى ازاى ؟ قولتها هتقعدى شهر ونص تتناكى اكتر من عشر مرات فى اليوم
بصتلى كدا وقالتلى وانتا تقدر تنيك تلت مرات حتى فى اليوم قولتلها انا مش
قايم من على السرير وانتى كمان غير فى ميعاد الاكل ولو حد فينا اضطر يروح
الحمام وكمان زى ما هناكل سوا هنروح الحمام سوا مش هسيبك قالتلى انتا مجنون
قولتلها لا مش انا الى مجنون زبرى هوا الى مجنون بخرم طيزك وشفايف كسك وبين
بزازك وفى بوئك راحت بيسانى من شفايفى وضحكا وقالتلى ممكن اطلب منك طلب
قولتلها ممكن قالتلى عاوزاك تقوم تفنس طيزك على السرير وتعمل زى ما كنت
عملا انا امبارح من غير ما افكر قومت على السرير وعملت وضع الكلب وفنست
طيزى على اخرها لفوق لفت هيا لطيزى وفضلت تبوس وتحسس عليها وفتحت طيزى
وطلعت لسانها وفضلت تلحس فى خرم طيزى بلسانها زى خمس دقايق وبعدين جابت
كسها وحطته على خرم طيزى وفضلت تفرك بكسها فى طيزى شويه وراحت مديرة وعملا
وضع الكلب عكسى بالظبط وقالتلى خليك زى ما انتا وحططت طيزها قصاد طيزى
بالظبط ونزلنا حك طيزنا فى طياز بعض بينى وبينكم انا اتجوبت معاها وفضلت
احك انا كمان طيزى بطيزها لحد ما سخنا على بعض وابتدينا نحك على اخرنا لحد
ما وقعتها من على السرير لما اطيزنا سابت بعض بعد هيا ما وقعت انا حسيت
بطيزى هايجة على اخرها وعاوز اى حاجة تلزق فيها تانى قولتلها الزقى تانى
قالتلى لا خليك زى ما انتا راحت قايمه تفه على خرم طيزى وابتدت تبعبصنى فى
خرم طيزى وتدخل البعبوص وتطلعه تدخله وتطلعه شويه شويه وساعدتها بقيت ارجع
طيزى واقدمها مع البعبوص وارقصلها بطيزى والبعبوص جوا فى طيزى بقيت مستمتع
وهيا بتبعبصنى ساعتها ابتدى زبرى ينام وطيزى بدأت تحرقتى وهيا تتف وتدخل
وانا اتاوه زى الشرموطه وهيا بتيعصنى قالتلى اه لو عندى زبر زى زبرك كنت
نكتك فى طيزك يا خول قولتلها كفاية كدا احسن ابقى خول بجد ضجكت وقالت
ساعتها ندور على واحد يكنا احنا الاتنين قولتلها وتستغنى عنى قالتلى مفيش
اى حد فى الدنيا ممكن يعوضنى عن زبرك يا روحى قولتلها تعالى بقى اضربيلى
عشرة بايدك الناعمه دى قالتلى مش هتنيكنى الاول انا طيزى مولعه على الاخر
قولتلها بعد ما تضربيلى عشرة نمت على ضهرى وهيا جات مسكت زبرى تفت عليه
ونزلت ضرب عشرة لزبرى وانا نايم مستمتع بايدها الناعمه عشان اول مرة واحدة
ناعمه زيها تضربلى عشرة خلصتلى ضرب العشرة انا بينى وبينكم مكنتش قادر من
ليلة امبارح ومش حاسس بجسمى لما خلصت قالتلى ها مش هتنيكنى انا مكنتش عارف
اهرب منها ازاى االساعه دى قولتلها خدى فلوس وانزلى الصيدلية هاتى علبة
توبس عشان لو ممسكتش نفسى وانا بنيكك من كسك ونزلتهم فى كسك وحملتى منى
قالتلى عادى يا حبيبى قولتلها عادى ازاى قالتلى اصل انا عاقر ومش بخلف
وباباك عارف كدا وعشان كد اتجوزنى انا من الفرحة حضنتها اول ما سمعت
الكلمتين دوول قولتلها يعنى لو نزلت فى كسك لبن مهما نزلت عادى مش هتحملى
قالتلى نزل فى كسى زى ما تحب ولا هيأثر قولتلها طيب تسمحيلى انيكك فى كسك
راحت نايمه على السرير ومفشخا رجليها وفتحا كسها بايدها وعماله تبعتلى بوس
من بوئها على الهوا انا شفت المنظر دا قدامى هجت عليها زى الحصان ونمت
فوقها ومسكت زبرى دخلته كله فى كسها لدرجة انى من كتر الهياج الى انا كنت
فيه وانا دخل زبرى فى كنت عمال احاول انى ادخل بيضانى هيا كمان مع زبرى فى
كسها فضلت انيك فى كسها زى تلت دقايق كدا فى كسها وانا بنيك
فيها روحت مطلع زبرى بسرعه . قومت من على السرير وشلتها نزلتها على
الارض عملتها زى الكلب وجبت الحزام وخليتها تمشى قدامى على ايديها ورجليها
وانا ماسك الحزام وراها وسيقها زى الحمار وعمال اضربها على طيزها عشان تمشى
وكل ما بطل ضرب تقف عشان اضربها تانى على طيزها وعمال اتفرج على طيزها
الكبيرة وهيا تطلع وتنزل زى الجلى وانا ماشى وراها اسوق فيها بالحزام وهيا
بنت متناكه لبوه عماله تتمنوك بطيزها قدامى وانا هشد فى شعرى ورها من
لبونتها وشرمطتها والسعادة الى انا شايفها قدامى وبين ايديا مش عارف كنت
محروم الفترة دى كلها من الجنس ازاى وازاى هقدر اعيش بعد كدا من غير جنس
ونيك وطيز وكس زى الى بين ايديا دول خليتها ماشيه مفنسه ورحت راكب فوقيها
وزبرى فى خرم طيزها وهيا ماشيه بينا لحد ما وصلنا للصالة رفعتها على الكرسى
مسكت فى الكرسى وطيزها كلها بره الكرسى ومفتوحه على الاخر وخرم طيزها بينبض
قدامى مسكت طيزها وجيت مدخل زبرى فى خرم طيزها وشغال فيه نيك على اخرى
لدرجة انى مكنتش حاسس برجلى وهيا شيلانى وهيا نزلا صراخ ولا اكنها بتولد
وانا نازل نيك فيها زى النار لحد ما نطرتهم جوا فى طيزها طلعت زبرى وجيت
مرمى على الارض على السجاد وانا مش قادر اتنفس من النيك ومش حاسس بجسمى من
التعب وهيا نامت جمبى على بطنها ومسكه طيزها فتحاها بايدها مش عارفا تقفلها
من كتر الحروقيه الى كانت فى خرم طيزها شوية شويه وطيزها بردت وسبتها ونامت
عادى على بطنها وانا ارتحت شويه وهديت شويه وبتفرج على طيزها كدا وهيا
نايمة جمبى على السجاد لقيت طيزها حمرا ومعلم فيها صوبعى مكان ما كنت
بضربها عليها وبقيت جسمها ابيض ملبن انا مسكت طيزها وفضلت احسس عليها بحنيه
وهيا ترقص بطيزها معايا على التحسيس وتتأوه بصوت واطى وتقولى بحب بصوت ناعم
وهادى لحد ما حطيت راسى على ضهرها وكملت بوس فى ضهرها من فوق لتحت ومن تحت
لفوق وشويه وروحت نايم عى ضهرها وفارد جسمى عليها وزبرى النايم على طيزها
ودماغى عند دمغها وفضلنا نكلم بعض كلام عشاق بحنيه وهيا ترد عليا بشرمطه زى
ما يكون واحدة سايحه على اخرها وبصوت هادى كله رومانسيه لحد ما قالتلى انا
مش عاوزا راجل بعدك واتقلبت بجسمها فوقى ونزلت بوس فيا فى كل جسمى وتلعبلى
فى شعر صدرى وتمصلى حلمات صدرى لحد ما نزلت لزبرى مصته شويه وكملت مص فى
بيضانى غابت كتير تمص فى بيضانى لحد ما مسكت زبرى ودخلته فى بوئها ونزلت مص فيه زى ما كانت بتاكله من كتر
المص انا زبرى وقف تانى على اخره نيمتها على ضهرها وحطيت زبرى فى كسها ونمت
عليها وزبرى فى كسها وشفايفى فى شفيفها وومش قادر انزل واطلع لحد ما زبرى
نام فى كسها وفضلت نايم عليها وهيا تحتى
عماله تحسس على جمسى كلى باديها وهيا حضنانى وتدلكهولى بحنيه ورحت فى النوم
وانا نايم عليها ومحستش بنفسى كانت السعه حوالى 11 وفوئت حولى الساعه واحدة
لقيت نفسى نايم على الارض لوحدى ومحدش جمبى وسمعت صوت فى المطبخ وبعدين
قومت ورحيت على كنبة الانتريه لقيتها عماله بتحضر الفطار على السفرة ولبسه
طقم يهبل كانت لبسه ستيانه صفره ضيقه عليها ومن كتر الضيق مطلعه بزازها
كلها لقدام وكلت اصفر ضيق برده عليها بخطين رفيعين اوى اوى ويادوب رقعه على
كسها ورقعه على طيزها ضغيرة كدا منظره جنان وفوقيهم قميص نوم احمر شفاف
وقصير لحد اول الكلوت من فوق وهيا عماله تحضر الفطار وتوطى على السفرة كدا
وكدا وانا نايم اتفرج عليها وعلى جمالها قومت روحتلها المطبخ خليتها واقفه
وحضنتها من ورا ونزلت فرك بزبرى فى طيزها من ورا وبوس فى رقبتها وتفعيص
بايدى فى بزازها وهيا عماله تدلع بجسمها بين ايديا وقالتلى يلا روح خد دش
عشان نفطر دخلت الحمام آخد دش واوا ما زلت الميه السائعه على جسمى زبرى وقف
ليفت جسمى بالصابون كملت
الشاور وطلعت فطرنا وقعدنا نفطر بعض فى بوء بعض ولا المتجوزين نهار
صباحيتهم وهزار وضحك ونكت قبيحه لحد ما خلصنا فطار وشربت كباية العصير واول
ما خلصتها قامت باستنى فى بوئى وروحت قايم عليها رددلها البوسه فى بوئها قومنا من على
السفرة واحنا حاضنين بعض روحنا الانتريه وقولتها عاوزك ترقصيلى قالتلى بس
كدا من عنيا شغلت الكاسيت واتحزمت وقعدت ترقص لقيت عليها رقص بنت المرة
الشرموطه يخبل يطير العقل قومت وهيا بترقص وعملت نفسى برقص جمبها وجيت
منزلها الكلوت افتكرتنى هيجت عليها وعاوز انيكها وبطلت رقص قولتلها لا كملى
انا بس عاوز اشوف طيازك وهيا بتتهز على طبيعتها من غير كلوت ضحكت وكملت رقص
وراحت قالعا القميص والستيانه ورمياهم على الارض ورقصت مالص خالص وهيا
بتتهز وجسمها كله بيتهز وهيا بترقص ايه الحلاوة والجمال والسكس دا انا عمرى
ما شفت كدا فى حياتى وبصراحه عاوز اقوم انيكها ومش قادر وقاعد هتجنن وها برقص ومفييش حيل عشان انيكها جات وهيا
بترقص قعدت على رجلى وانا لابس الشورت ونزلا حك فى زبرى بطيزها وهيا بترقص
وبوس فى شفايفى وقالتلى مش قولتلك مش هتقدرعليا نيك عشر مرات فى اليوم انا
سمعت الكلمتين دول وهيا بتسخنى عشان انيكها بنت الزانيه وقولتلها لازم
انيكك ومن طيزك عشان اللماضة دى وروحت منزل الشورت وهيا قاعده على رجلى
وغارز زبرى كله فى خرم طيزها مرة واحدة لقيتها راحت صرخه مرة واحدة على
اخرها وتقولى انا اسفه مش هعمل كدا تانى قولتلها بعد ايه ما خلاص زبرى فى
طيزك يا منيوكه يا مستفزة راحت ضحكة وقايلالى ما انا كنت بستفزك عشان زبرك
يفضل مدفى طيزى على طول ويفضل زبرك وخرم طيزى اصحاب على طول وميفرقوش بعض
للابد مووووووووه فضلت انيك فيها وهيا قاعدة على زبرى وعماله تنزل وتطلع
بطيزها على زبرى وانا زبرى واقف على الاخر ومش قادر احرك جسمى بس هيا كانت
مسعدانى اوى وكانت هيا الى بتنزل وتطلع من غير انا ما اعمل مجهود لحد ما
قامت وغيرت الوضع وقعدت على رجلى وانا قاعد ووشى فى وشها ودخلت زبرى فى
كسها وفضلت تروح وتيجى على ركبى وزبرى فى كسها وعنيها فى عنيا وساكتا خالص
ومركزا فى ان كسها ما يفلتش من زبرى وانا قاعد ابص فى عنيها وبتفرج على
تعبيرات وشها وهيا بتتناك منى ومركزة اوى لحد ما حضنتنى جامد وقالتلى انا
تعبت قوم انتا نكنى قولتلها وانا كمان تعبت انزلى على ركبك ومصى زبرى لحد
ما ينطرهم فى بوئك وخلاص قالتلى لا يا حبيبى عشان خاطرى انا عاوزا اللبن
ينزل فى كسى وراحت بيسانى فى بوئى انا قمت البلها رغبتها وقعدتها على
الكرسى مكانى وفشخت رجليها على الاخر ودخلت زبرى فى كسها وفضلت انيك فى
كسها لحد ما نزلتهم فى كسها واول ما نزلو رحت مرمى على الارض من التعب وهيا
قعدت شويه وراحت رميا نفسها عليا ونيما فوقى ونزلت بوس فى جسمى كله لحد ما
وصلت لزبرى فضلت تمص فيه وتصفيه من اللبن فى بوئها ولما خلصت رجعت تانى
نامت فوقى ولزقا شفيفها فى شفايفى وفضلت تكلمنى وهيا سايحا وشالت ايدى
وراحت حطاها على طيزها اعدت احسسلها على طيزها وهيا ترقص طيزها مع التحسيس
لحد ما فضلت ابعبص فى خرم طيزها وهيا تصرخ براحه وبلونه كانى بنيكها لحد ما
هديت ووقفت عن التبعبيص بس صبعى كان جوا طيزها وهيا كمان هديت بطيزها وبطلت
رقص وبطلت كلام ونامت فى حضنى وانا كمان هديت على الاخر ونمت فى حضنها
نكمل الفصل الجاي
الاسم. ماهر
المهنة. راقص تعري
العمر. 26
يعني ايه راقص تعري؟ راقص تعري يعني بروح حفلات ستات وبدل ما يبقوا عاوزين رقاصة بيبقوا عاوزين راجل يرقص
اكيد مش هيرقص زي الرقاصة
هيحرك جسمه علي الموسيقى وف نفس الوقت هيخلع
يخلع؟ ماهو راقص تعري بيمتع الستات بجسمه عزيزي وفي المقابل بياخد مقابل مادي محترم
البداية :
انا ماهر عايش لوحدي عشان ظروف شغلي
بتبدأ حكايتي من أربع سنين
بعد ما خلصت كلية زيي زي اي شاب دورت على شغل مطاعم كافيهات شركات
وكالعادة مفيش حد قبل يشغلني معاه شوية عشان انا مش حابب الراتب وشوية عشان الشغل مش مناسبني
لحد ما زهقت
وقبلت اشتغل جرسون في كافيه
وال اغلب الوقت كان بيكون شغال بالليل
شغال بالليل اشمعنا؟ عشان المكان بتاع ناس اغنية شوية، طب هم ليه رضيوا يشغلوني؟ عشان هيئتي حلوة وهم عاوزين شكل يشد الزباين
اول يوم شغل ليا اخدت شاور غسلت شعري كويس وظبطت دقني ولا كأني رايح اتجوز
اخدت مفاتيح ال موتوسيكل بتاعي وقفلت باب الشقة ونزلت ع السلم عشان اروح الكافيه
وانا نازل قابلت جارتي عندها 35 سنة وعايشة لوحدها أصلها حابة تعيش حياتها بحرية حبتين
كانت لابسة تيشيرت اسود ملزق علي جسمها ليه فتحة صدر مبين الفرق بين بزازها
وشعرها بني منزلاه علي كتافها وبنطلون اسود من ال بيلزق بلمعة
خبطت فيا بعمد ودلع
مني / ايه يا عم ماهر مش تفتح
ماهر/ وال يشوف القمر ده ماشي يبقا مركز بردو
رقعت ضحكة بنت وسخة
مني وهي بتلعب في زراير القميص بتاعي / ماهر طلب صغنون لمني حبيبتك ما تيجي تبات عندي النهارده اصلي خايفة ابات لوحدي
ماهر / مش هينفع و**** ورايا شغل
مني / هديك فلوس بدل الشغل دا بس تعال عندي
نفضت ايدها من عليا / مني لو سمحتي مش انا ال تشتريني بفلوسك عن اذنك
سبتها ونزلت وانا متعصب دايما شايفة انها قادرة تشتري اي حد بالقرشين ال معاها والمزاج عندي مش بالغصب لازم اكون رايق
دورت الموتو وبدأت اتحرك عشان اروح الكافيه
بعد نص ساعه وصلت كانت الساعة سبعة ونص والمفروض أبدا سبعة ادي اول غلطة ف اول يوم اكيد المدير هيزعق وابن عم المدير كمان **** يستر
المدير / هاي ماهر غير هدومك وأبدأ شغل وريني ششطارتك بقا النهارده
دخلت اغير لبسي وكنت مستغرب اللبس ال هلبسه بنطلون اسود وقميص ابيض براندات وحاجة غالية مش معقول يكون دا لبس جرسون
لبست اللبس وسرحت شعري وكنت راضي جدا عن نفسي وشكلي
بدأت اقدم طلبات واتعامل مع الزباين كويس لدرجة اني لميت 500 بقشيش بس ف الليلة ال هو جزء حلو من المرتب حسيت الموضوع مربح
ع الساعة عشرة كنت باخد بريك وواقف مع مع واحد زميلي ولقيت بنات داخلة صالة كده مقدمتش فيها طلبات
سألت ال معايا
انا / بقولك ايه يا زين هي البنات دي رايحة فين
زين / بص يا سيدي الصالة دي فيها البنات الأغنية بييجوا عشان يتفرجوا ع الشباب وهي بتخلع قدامهم
انا / **** والموضوع ده بيكسب يعني
زين / بيكسب جدا بس مش اي حد يدخل هناك
انا / ازاي
زين / لازم تثبت نفسك في المكان وتكون ثقة وبتعرف تلاغي البنات
انا / وانت ليه مش هناك
زين / لا يا عم **** يبعدني عنه
انا بقا الفضول اكلني الصالة التانية بيدخلها مزز وستات كبيرة
ده مكان كنز لازم ادخله حتي لو اتفرج مرة بس
خلص الشيفت بتاعي غيرت هدومي وكنت خارج لقيت واحد من زمايلي بيركب عربية مع واحدة كبيرة عندها بتاع 40 سنة وبيعدوا من قدامي
دماغي بدأت تودي وتجيب المكان شكله دعارة ولا ايه وده زود الاصرار فيا اني ادخل صالة الرقص
بصيت في ساعتي لقيتها 6 الصبح اخدت الموتو وسوقت لحد ما وصلت الشقة بتاعتي كنت تعبان ومرهق بس مبسوط اني معتمد على نفسي
مش فاكر دخلت الشقة ازاي ولا نمت ازاي
الساعة 4 العصر صحيت علي خبط علي باب بصيت لقيتني نمت بهدومي قومت عشان افتح الباب
لقيت أسر وشلة الجامعة
أسر / ايه يا عم انت نسيتنا ولا ايه
انا/ اسورة ازيك
الشلة مكونة من أسر وعلي ويارا وايسل ومريم
فتحت ليهم الباب ودخلوا للشقة
روحت للتلاجة عشان اطلع اي حاجة ساقعة لقيتها فاضية ??
أسر وهو قاعد في الصالة / احنا جايبين كل حاجة معانا يا بائس
طلعت عليه من المطبخ وبضحك / ثواني بس اغير هدومي عشان نايم بيهم من امبارح
أسر / عيش يا مان
ايسل / ماهر ممكن دقيقة
ايسل دخلت ورايا اوضتي وبدون أي مقدمات كان لقاء الشفايف ببعض بوستها جامد وكنا بنتعمق في البوسة اكتر واكتر بعدت عنها ناخد نفسنا
انا / وحشتيني اوي
ايسل / وانت كمان اوي
انا بضحك / عشان كده مسالتيش
ايسل بعتاب / وهو مين ال المفروض يسأل
حطيت صباعي على شفايفها / اششش بحبك
كانت هتقرب مني تاني / لاء مش دلوقتي هاخد شاور ولينا ليلة مع بعض
بوستها علي خدها ولقيتها زعلانة روحت بوستها من شفايفها وضحكت
طلعتلي لبس من الدولاب شورت وتيشيرت
وسبتها ودخلت الحمام وانا تحت الماية كنت عمال بفتكر منظر الستات ال داخلة الصالة وكلام زين عن الصالة والفضول عندي زاد جدا
خرجت ليهم
وقعدنا سوا نلعب ونضحك والقعدة كانت مليانة معاكسات بالأيد بين الشباب والبنات
الساعة جات سبعة وقررت افض الحوار عشان الشيفت في الكافيه
وهم ماشيين ناديت علي ايسل / خدي المفتاح خليه معاكي هخلص ششغل وارجع الشقة يا ريت تكوني موجودة
بوستها في شفايفها وفي الوقت دا كانت طالعة مني ع السلم شافتنا
اتجمدت مكاني بس عملت نفسي مش واخد بالي
ايسل نزلت
ومني بصتلي جامد / مانت بتعرف تبوس ناس تانية حلو اهو
انا / مني مش فايقلك دلوقتي
ودخلت وسبت باب الشقة مفتوح
مني اتلفتت حواليها وراحت داخلة وقافلة الباب
مني / ماهر مالك متغير معايا ليه
انا / ينفع نأجل الكلام ده لحد ما ارجع من شغلي
مني قربت مني ودخلنا في بوس وهي نزلت ايدها علي الشورت بتاعي وانا اتنفضت
انا /مني لو سمحتي ورايا شغل ال بتفكري فيه دلوقتي مش هينفع خالص
مني / يووووه هو كله شغل شغل ما قولتلك سيبه وهديلك ال انت عاوزه
انا / لو سمحتي اطلعي برا براااااا
زعقت فيها وهي طلعت وهي خايفة
غيرت هدومي بسرعة ونزلت اخدت الموتو وروحت الكافيه
أمجد المدير / اتاخرت ليه يا ماهر
انا / معلش يا فندم انا اسف غصب عني
أمجد /٠٠ متتاسفش الموضوع مش مستاهل
انا / شكرا ليك انا هروح اغير لبسي وأبدأ الشغل
أمجد وهو متوتر / اها لاء بص انت النهاردة مؤقتا هتكون مكان شريف عشان هو تعبان وغايب
انا /تمام ماشي حضرتك هروح اغير هدومي
أمجد / افهمني انت هتشتغل في الصالة النهاردة اكيد سمعت عنها
انا / اكيد بس اشمعنا انا
أمجد بغموض / عشان انت فيك المواصفات ال عاوزينها يلا ادخل مع باقي صحابك عشان وهم هيفهموك الدنيا انجوي
شاور ليا ع مكان التبديل ودخلت لقيت خمس شباب لابسين لبس غريب
كلهم بصولي باستغراب / انت ايه ال جابك هنا
انا / مستر أمجد قالي اجي هنا وانتو تفهموني
ادوني اللبس وبدلته وبقيت جاهز
واحد منهم / بص احنا هنعمل رقصة قدامك حاول تقلدنا عشان لو منفعتش هنجيب غيرك
بدأوا يرقصوا ويخلعوا حتة حتة وكل تركيزهم في الرقص انهم يحركوا وسطهم لقدام ( بيستعرضوا زوبرهم بمعني أصح)
ساعة ونص لحد ما وسطي وقع بس اتعلمت فيه ال كان غيران مني وفيه ال كان مبسوط اني سديت مكان شريف
قعدنا ارتحنا شوية وبعدها أمجد جه / يلا يا شباب ولعوا الليلة النهاردة
خبط علي كتفي وكلمني بصوت واطي / اعتبر الليلة تحدي ليك عايزك تثبت كفائتك
دخلنا صالة الرقص واحا ع المنظر ستات لابسين بس مش لابسين أصغر واحدة فيهم 25 سنة انا كنت منبهر بجسمهم بس دقيقة العدد قليلة عن الليلة ال فاتت
اكتشفت ان دي حفلة عيد ميلاد وال معمول علي شرفها الحفلة
بنت شقرا وعيونها زرقا وعودها منحوت وبزازها مرفوعة يعني كاملة متكاملة
بدأت المزيكا وهم بيهتفوا
كنت عاوز أشد الانظار ليا عشان النقطة تبقي اعلي ماهو الراقص ال بيعجب ببيلم فلوس في البوكسر ماهي الليلة كلها علي شرف ال جوا البوكسر
بدأنا نرقص والستات حوالينا وايدهم عمالة تلمس ازبارنا وانا بقيت هيجان وادائي بقا بيعلي وهم بدأوا يطلعوا الفلوس يحطوها في البوكسر لحد ما واحدة كانت هتخلعهولي لولا لحقتها ?
و المزيكا وقفت وجابوا كرسي حطوه في النص وقعدت عليه البنت صاحبة عيد الميلاد ووقفنا قصادها عشان تختار واحد مننا يخلع قدامها ويكون رفيق سريرها الليلة
عيون البنت دارت حوالينا
وعلي عكس المتوقع مختارتنيش اختارت واحد غتت اسمه سامي وانا كنت هولع بس ماسك نفسي
وبدأ يرقص ليها ويخلع قدامها وهي مبهورة بيه
لقيت ايد علي ضهري ولقيتها واحدة / متزعلش انت ليا النهاردة
وباستني في خدي
البنت كانت عود لبناني شعرها اسود ليل وناعم سايح علي ضهرها وبيضا وامكانياتها عالية وطيزها مربربة مشدودة
خلصت الليلة ع الساعة 3 الفجر ونسيت البنت ال قالتلي انها عاوزاني الليلة
وكنت بعد ال خدته وطلعوا 3000 تخيل اشتغلت شيفت قليل وفلوس كتيرة الموضوع مغري
كنت طالع ولقيتها واقفة عند عربيتها بتبص ليا بزعل
لانا / ايه هو مش قولتلك انك ملكي الليلة
انا / انا اسف بجد كنت ناسي ودلوقتي بجد تعبان ومش هينفع اجي معاكي
لانا / يبقا لورا كان معاها حق انها مختارتكش
بعد ما ادتني ضهرها وهتركب عربيتها
انا / استني انا جاي معاكي
وركبت العربية معاها
يا تري ايه ال هيحصل هل هقضي ليلة حمرا معاها بوس ونيك ولا الليلة هتمشي ازاي
كله هنشوف في الفصل الجاي.
سلام
وهنا انتهي الفصل الأول
اعمل إعجاب وتعليق عشان انزل بالفصل الثاني
الفصل الثاني
للانا ساقت عربيتها لحد ما وصلنا لفيلا في مكان راقي
كنت بحاول ابان مش مبهور بالمنظر ال حواليا بس غصب عني عيني انشدت للمكان
وقفت العربية وايدها مشت على كتفي اترعشت
للانا / هديلك كل ال انت عاوزه بس عايزاك تفشخني الليلة
اانا كنت مصدوم ال هو ازاي واحدة بنت ناس تقول كده وتتصرف وكانها هتغتصبني
هجمت علي شفايفي ونزلت فيها بوس ودعك في جسمها
طيزها بجد كانت جامدة أصلها كانت قاعدة علي حجري في الكرسي بتاعي
ححاولت افك الحصار ال هي عملاه عليا
انا / طيب ندخل جوا عشان ناخد راحتنا
ابتسمت وخطفت بوسة وقامت من عليا نزلت من العربية وانا وراها وماسكة ايدي ودخلنا البيت
طلعنا فوق في اوضة النوم
لانا / شوية وهكون جاهزة ولو حابب انت تاخد شاور الحمام اهو
وراحت مشاورة علي الحمام ال ف الأوضة
مشت من قدام وطيزها عمالة تتهز زي الميزان طالع نازل
فوقت من ال انا فيه ودخلت اخدت شاور لفيت الفوطة علي نصي وطلعت ليها
لقيتها نايمة على بطنها علي السرير وماسكة الفون
للاء احا ع ال لبساه قميص اسود شبك مبين البرا والكلوت ال تحت ال داخل وسط فلقات طيزها
ينهار ازرق يا جدعان انا هقدر علي الوتكة دي كلها
اخدت بالها اني واقف ومتنح راحت ضحكت بمياعة
وقامت عليا
لانا 0/ممكن تنسي الظروف ال جمعتنا وتتخيلني حبيبتك عشان تعمل كل ال نفسك فيه معايا
انا بحاول اطلع صوتي / اه اكيد
كنت متوتر اصل مش هشوف كل يوم واحدة بالجمال دا
قربت منها بوستها بوسة خفيفة وكنت هبعد راحت هي مكلبشة شفايفي وانا اندمجت معاها وكنت بشدها ليا اكتر
خلعتها القميص ال لبساه وفكيت البرا وظهرت قدامي احلي بزاز شفاتها عيني كبيرة ومدورة مشدودة كده بحلماتها الوردية يخليك تبغي ترضع وانت ما تبغي نزلت رضع فيهم ايه الجمدان والطعامة دي ياسلام علي النضافة والريحة الحلوة
وهي كانت حابة الوضع كانت مبسوطة في دنيا تانية
بس هي لبوة مدت ايدها علي الفوطة ال لافف بيها نصي تحس زوبري ال بقا منفوخ من كتر ال شايفه وضحكت
فكت الفوطة ومسكته بايدها حسيت بكهربا بجسمي يالهوي انثي متفجرة الانوثة ماسكة زوبري بين ايدها الناعمة الدافية
لانا / زوبرك سخن ومتحجر اوي كدا ليه
انا / عاوز ينيك بس
لانا ضحكت وبدأت تضرب ليا عشرات بايدها عشان تخليني اجيب كنت بحاول امسك نفسي عشان مبانش خايب
وراحت مدخلاه في بوقها وانا ينهار ابيض ع الاحساس والمتعة الفشخ فنانة بتعرف تمص جامد بوقها كان سخن كان نفسي اجيب جواه
مكنتش عارف ان الجنس الفموي جميل كدا
فضلت حبة تدخله وتطلعه وانا جبت اخري وبقيت بنيكها في بوقها بحنية شوية وبعنف شوية كمان
لحد ما طلعته
لانا / تعال ع السرير عشان تلحس كسي
انا في سري بنت الوسخ بتعرف تختار ألفاظ تهيج جريئة وحلوة ينهار ابيض
نامت ع السرير وهي فاشخة رجلها وانا حطيت راسي علي بوابة كسها
شميت ريحة حلوة تحس انك في الجنة
والكس الأبيض الوردي ال ياما حلمت بيه وحلمت انيكه بقا قدامي
نزلت لحس في شفايف وشفط فيه أصله يستحق الصراحة
وهي كانت بتتاوه جامد وعمالة تأن وصوتها بيعلي خصوصا لما بدخل لساني جواه
قررت اديها بعبوص فيه اشوف ردة فعلها لقيتها اتنفضت ونزلت شهوتها
ومرة واحدة قامت عليا تبوسني
لانا / ايه رايك في طعم كسي
انا / جامد مدوقتش زيه قبل كده
ابتسمت برضا ورجعت تنام تاني بس المرة دي عشان انيكها
لانا / دخله بقا
انا /٠٠امم مش دلوقتي
لانا بعصبية / يعني ايه مش دلوقتي
روحت ماسكها من شعرها!/ يعني زي ما قولت يا شرموطة لما يجيني مزاج هنيكك وافشخك انما شغل الأمر دا مش ليا انا يا وسخة
حسيتها مبسوطة بالإهانة وانا بردو كنت حاسس ان انا مبسوط عشان بكسر عينها
لانا كانت ذكية قامت مسكت زوبري ونزلت مص فيه بنت الوسخ كانت اجمد من المرة ال فاتت كنت هجيب بجد روحت قالبها ع السرير وطلعت فوقها ووجهت زوبري علي باب كسها وفرشت ليها شوية كتار وهي نفسها على وبقت علي آخرها
للانا بصوت عالي / نيكني يا ماهر عشان خاطري دخله بقا
روحت مدخله اتزفلط جواها من كتر ما بتنزل شهوة
فضلت رايح جاي عمال أرزع في كسها
الشعور متين ميتوصفش
تحت منك لبوة بتتناك من زوبرك وانت سيدها
وهي مستمتعة برزعك في كسها
وعمال ترضع في بزازها شوية وهي كل شوية عمالة تجيب
وأنت ماسك نفسك عشان تبان لآخر لحظة انك سيدها ال بيروضها
حسيت بروحي بتطلع
انا / هجيب هجيب
لانا / هاتهم جوايا
انا / ممكن يحصل حمل
لانا /٠ عاملة حسابي ملكش دعوه
نافورة اللبن نزلت جوا كسها
وهي كانت مبسوطة ومأنتخة ع الاخر
سبت زوبري جوا منها شوية وكنت بحاول ادخل واطلع عشان متقولش جابهم ونام لحد ما ارتخي بعدت عنها ونمت على ضهري وانا عريان وبنهج ده اكتر من الحرب دي تصفي أحسنها عنتيل في النيك وانا مش متعود انا اخر نيكة ليا كانت من زمان
لانا / احضني من ورا وحط زوبرك جوايا ونام كدا
نامت علي شقتها وانا نمت وراها ادتها زوبري زي ما هي عاوزة حضنتها ونمنا
الساعة جت عشرة صحيت لقتني عريان زي ما انا ينهار ازرق نسيت ايسل لسه هقوم من مكاني لقيت لاانا داخلة عليا بأكل وهي لابسة.... احا دي مش لابسة
بلعت ريقي ولقيت زوبري انتصب حاولت اداريه وهي ضحكت
لانا / كل دا نوم يلا عشان مستنياك بالأكل من بدري
انا بتوتر!/ هو هو انا لازم امشي دلوقتي
لانا ٠/٠ ايه ده زهقت مني
انا / لا ابدا بس..
لانا / مبسش انت لازم تتغذي كويس عشان مجهود امبارح
وغمزت ليا وهي بتمشي ايدها علي صدري
يخربيت أهلها حسيت بكهربا في جسمي كنت عاوز اقوم انط عليها اركبها بس كنت بحاول احتفظ بشوية طاقة للبنت الغلبانة ال مستنياني
لانا فهمت اني مش عاوز انيك دلوقتي راحت بدأت تاكلني بايدها بحنان وانا مستجيب ليها
في آخر معلقة راحت بيساني
لانا / شكرا بجد ليك ع ليلة امبارح انت سبت عندي ذكرى مميزة لا يمكن انساها
انا / متشكرنيش انت اجمل من الجمال وتستحقي الاحسن دايما
لانا / لو حابة اتواصل معاك
انا / هتلاقيني في الكافيه دايما
لانا / عايزة رقم تليفونك يا ماهر
انا / بس كده يا ستي اهو سجلي عندك
سجلت الرقم عندها وقامت جابت مظروف وجت
لأنا / ماهر ممكن متفهمنيش غلط متزعلش مني
انا / خير يا لانا
لانا / ده ظرف فيه 5000 متعتبرش انه تمن ليلة امبارح اعتبرها هدية مني بس ملحقتش اشتريها
انا / انتي بتقولي ايه يستحيل اقبل كدا
وقومت سايبها وماشي
مسكتني من ايدي / ماهر ارجوك انا مقصدتش حاجة
انا / انا استمتعت بالليلة زيي زيك
لانا بشكر / شكرا ليك يا ماهر اسفة ع الموقف البايخ ده
لبست روب ونزلت تحت وشوية ولقيتها طالعة عليا بشوية أكياس في ايدها
لانا / دول طقمين دي هدية والهدية متترفضش انا قولت انك مش هينفع تنزل بنفس اللبس بتاع امبارح
انا بعتاب / انتي مصرة بردو طب وعرفتي مقاسي منين
لانا بضحك!/ كنا في السرير سوا امبارح لو تفتكر يلا بقا غير هدومك عشان متتاخرش
بوستها من شفايفها واخدت اللبس وكان باين عليه انه غالي
شكل البلية هتلعب جامد معانا ياض يا ماهر
مش هطول عليكم غيرت لبسي وودعت لانا وركبت تاكسي وروحت علي شقتي
فتحت الشقة ودخلت لقيت المكان نضيف ومترتب دخلت المطبخ لقيت اسيل واقفة بتحضر اكل لابسة هوت شورت وعليه تيشيرت وعليه توب قصير جاحد
وقفت وراها راحت اتخضت
حضنتها / وحشتيني
ايسل بعتاب / اتاخرت ليه
انا :/ غصب عني انا مش ملك تقسي الشغل كان كتير اضطريت اتأخر
ايسل / طب يلا ساعدني في الفطار
حضرنا الفطار وانا مش عارف هاكل ازاي اصلا
حطينا الاكل ع الارض قدام الشاشة وبدأنا اكل وهي راحت قعدت على حجري راح الوحش قايم
بس هي ماخدتش بالها كنا بناكل بضحك وهزار ورومانسية في النص كدا
خلصنا وقومت غسلت ايدي وهي كانت بتروق المطبخ
انا / ايسل لو سمحتي فنجان قهوة عشان عندي صداع
ايسل / حاضر يا حبيبي
قعدت انا وهي نشرب القهوة في البلكونة والجو كان جميل
انا / انتي عارفة انك اكتر واحدة حبيتها في حياتي
ايسل / اشمعنا
انا / حاسك بنتي مسئوليتي
ايسل / ماهر انا مش قادرة انسي خيانتك ليا
انا / حلفتلك انه كان غصب عني لو مكنتش عملت كدا مكنش زماني طلعت من ام الكلية
ايسل / كان ممكن تبلغ حد من المسئولين انما انت اخترت الطريق السهل
انا / افهمي بنت العميد عايزاني ادخل معاها في علاقة بعلم ابوها كان ممكن اعمل ايه قصاد دول ايسل انتي عارفة ان انا عمري ما جيت بحاجة غصب بس دول بالذات غصبوني معلش هدخل انام
سبتها وانا بفتكر ليلي بنت العميد ال دايما كانت عايزاني ادخل معاها علاقة وقالتهالي في وشي عايزاك تنيكني
نمت ومش عارف ازاي وحلمت ب لانا ومني وايسل وليلي وهم معايا في سرير واحد
وانا بنيك في كل واحدة شوية وهم بيتساحقوا مع بعض
حفلة جماعية بين راجل وأربع ستات بوس واحضان ونيك والدنيا مليطة
نختم الفصل دا هنا اتمني يعجبكم وعاوز اعرف حابين احكي ال حصل بالتفاصيل في الحلم ولا لا
انجوي يا أصحاب
الفصل الثالث
صحيت من النوم وانا تعبان الحلم كان مهلك والليلة ال قبله مهلكة اكتر
دخلت اخدت شاور ولبست هدومي ونزلت عشان اتمشى
ايسل كانت سابت البيت عندي ومشت
وانا نازل قابلت مني بس كانت متغيرة مش عارف مالها او يمكن عارف بس بستعبط
انا / مساء الخير
مني /...
انا / طب امشي انا بقا
مني / ماهر انا ايه بالنسبة ليك
انا / انتي شايفة ان السلم مكان مناسب للكلام ده
مني / مش عاوزة اقولك نطلع شقتي عشان متفهمش غلط
انا / طب يلا عشان افهم غلط
طلعنا للدور ال فوق شقتي
انا / ها يا ستي كنتي بتقولي ايه
مني / انا ايه بالنسبة ليك
انا / مانتي عارفة مكانتك عندي وعارفة قد ايه اني برتاح معاكي
مني / ماهر بطل كدب انت عارف ان فرق السن دايما هيمنعك عني
انا / اكذب ليه ولو كان هيمنعني مكنتش اتجوزتك
مني / ماهو انا عايزاك النهاردة عشان موضوع جوازنا
انا / خير
مني / حبيبي انت بقيت متغير وبقيت حاسة اني تقيلة عليك فقبل ما تطلب اننا نبعد عن بعض انا بقولهالك من نفسي ابعد عني يا ماهر
انا / انتي ليه بتقولي كده انتي عارفة اني بحبك وعاوزك من اول لحظة شوفتك فيها
مني / اول لحظة من تلات سنين غير دلوقتي، انت كبرت يا ماهر واكيد عاوز واحدة يا قدك يا اصغر منك فأنا بقولهالك اهو طلقني يا ماهر وشوف حياتك
انا بعصبية / انتي اتجننتي ايه ال بتقوليه دا
مني / ماهر لو مش عشانك فده عشاني
انا / قصدك ايه
ممني / انا ست يا ماهر وقلبي بيتحرق كل ما بشوفك مع واحدة شكل كل يوم
انا / مني احنا كنا متفقين ان كل واحد يعيش حياته بس احنا مع بعض
ممني بعياط / وانا مش قادرة اعيشها من غيرك بتوجع كل ما بشوف انك مش مديلي اهتمام
اخدتها في حضني وحاولت أهديها
مني / طلقني يا ماهر وسبني اشوف حياتي
انا / استهدى ب**** وشيلي الكلام ده من دماغك
مني / انا مش عاوزاك انا هبعد عنك وهشوف حياتي مع حد تاني
انا / يعني ايه الكلام ده
مني / يعني جوازنا هينتهي هنا مش هقدر اكمل
انا / هسيبك تهدي دلوقتي وبعدها فكري بعقلك سلام
سسبتها ونزلت كنت مهموم وعمال افكر ف ال بيحصل حواليا
اتمشىيت شوية عشان اهدي الطواحين ال ف راسي وقد كان بصيت فى الساعة لقيتها 6 المغرب فقررت اني ارجع عشان اروح الكافيه
أثناء رجوعي البيت شوفتها قدام بوتيك ورد
انا بهمس /ليلي
يااه عدت مدة علي ال حصل ما بينا
هي كانت تاني تجربة جنس ليا بعد مني
تخيل تكون مجرب مع واحدة خبرة وتيجي تطبق مع واحدة من سنك
لاء واول تجربة مع واحدة فيرجن
مش عارف هي شافت فيا ايه مميز خلاها سلمت نفسها كدا
بعد سنة اولى جامعة مشوفتهاش تاني مش عارف نقلت جامعة تانية ولا لا.
بعد حديث الذات دا قررت اروح اكلمها واسلم عليها
اانا / ليلي
اتلفتت وراها وبان عليها انها مش معرفة عليا شوية وبعدها ابتسمت
ليلي / ازيك يا ماهر
انا بضحك / بخير الحمد *** اخبارك انتي ايه
ليلي / الحمد ***
انا / معرفتنيش ولا ايه
ليلي / الحقيقة انت اتغيرت
انا / وانتي كمان بس للاحلي
ليلي بكسوف / وانت كمان
وودعتها ومشيت مش عارف ايه الاحساس المتلغبط ال انا بقيت فيه
هو انا بقيت فاتح قلبي ع البحري كدا ليه
في طريقي للبيت كنت حاسس باثارة ومفيش صورة في دماغي غير وهي بتصرخ صرخة ودم بكارتها ع الملاية وعلي العضو بتاعي
التجربة الأولى دايما بتعلم في القلب
مش هطول عليك غيرت هدومي وروحت الكافيه
وصلت الكافيه ولقيت أمجد جاي عليا
أمجد / ازيك يا ماهر
انا / بخير اخبار حضرتك ايه
أمجد / متقوليش حضرتك دي
وراح حاطط ايده على كتفى بحنية
عملت نفسي مش واخد بالي
أمجد /مبسوط منك ع الأداء ال قدمته امبارح
انا / شكرا ليك
أمجد / انت هيبقي ليك مكان في الفرقة
انا بصدمة / طب وشريف
أمجد / لا شريف دوره انتهي طالما فيه الاحسن يبقا ملوش لازمة هينزل جرسون عادي
انا / لا معلش مش هينفع اكون سبب في أذية حد
أمجد / الحياة يا حبيبي ماهي إلا استغلال فرص اعمل حسابك انك ليك عرض النهاردة
انا / والعرض عبارة عن ايه
أمجد / واحدة غنية هي واصحابها جايين يقضوا وقت حلو هنا وعاوزين شباب يمتعوهم ونصيحة مني تحاول ترضيها لأنها ليها نصيب في الصالة والكافيه.
سابني ومشي وانا كنت قلقان بس قولت هتعامل عادي واعمل ال عليا هي مش اللهو الخفي يعني
دخلت ع البروفة مع الشباب واستغربوا وجودي بس سكتوا
بدأنا نتدرب ع الرقصة الجديدة والدنيا كانت تمام وامجد جه عشان ندخل
المرة دي الستات كانوا شوجر ماميز
اقل واحدة أربعين سنة بس الفلوس بتعمل كتير
الموسيقي بدأت وبدأنا نهز وسطنا كأننا بنيكهم في الهوا
كل واحد قدم احسن ما عنده اصل المرة دي الزباين جيبها مليان
وجه وقت النقطة وقفنا قدامهم وكل واحدة بتحط الفلوس في البوكسر
وفيه واحدة حطت فلوسها ومشت ايدي علي زوبري كأنها بتعاينه وبتبص ليا بلبونة فهمت انها عايزاني
الست / فاضي الليلة
انا / ايوة فاضي
الست / هستناك برا نروح سوا
خرجت من الصالة بدلت هدومي واخدت ال 10000 ال لميتهم وكنت طالع لقيت أمجد في وشي
أمجد بعتاب / مش قولتلك عاوزك تعجبها
انا / اعمل ايه يا أمجد انا عملت ال عليا بس هي مختارتنيش
أمجد / عارف يا اخويا اديها اختارت سامي بس ال هتروح معاها صاحبتها الانتيم عاوزك تدلعها واي فلوس تديهالك خدها
انا / بس انا مش بروح معاهم عشان الفلوس
أمجد / قولتلك استغل كل فرصة تجيلك انت دلوقتي في فحولتك بعدين مش هتكون كدا حاول تأمن مستقبلك
حسيت كلامه منطقي يعني انا هنيك ببلاش يلا معاه حق
طلعت برا لقيتها مستنياني
انا / انزلي انا ال هسوق
هي / اوك يا حبيبي
حسيتها مبسوطة اني بفردالدراع دا
وصقتلي الطريق ووصلنا دخلنا فيلتها وكانت فاضية
انا / انتي عايشة لوحدك ولا ايه
هي بضحك / لا بس جوزي مسافر في شغله
يابنت القحبة يعني الراجل يشتغل وانتي تتناكي من واحد غريب دانتي ليلة امك سودا معايا
سابتني وراحت تجيب كاسين ادتني واحد وبعدها بدأنا معركة النيك
نزلت فيها دعك وتقفيش وبوس فضلت ارضع من بزازها شوية وهي بتشد على شفايفها
روحت زاققها ع كنبة الصالون خلعتها الكلوت بتاعها ونزلت لحس في كسها وهي بتوحوح من المحنة وبتأن بنت القحبة
هجمت علي بنطلوني وطلعت زوبري وقعدت تمص فيه وانا نايم ع الارض روحت قالبها وبعد ما كنت هديه ليها في كسها رفضت
هي / في طيزي عايزاك تنيكني في طيزي يا ماهر
طلعت كوندوم من البنطلون مانا مبقيتش امشي غير بيه اليومين دول
وجبت زيت ادهن بيه خرم طيزها ال كان واسع
كنت عاوز اوجعها فمحاولتش أوسع ليها بصوابعي خرم طيزها
وروحت رازعه مرة واحدة وهي اتفشحت وصوتت
حطيته جواها شوية لحد ما هي نفسها بقت تروح وتيجي طيزها عليا
زودت في السرعة وبقيت برزع في طيزها واديها سبانكات عليها لحد ما احمرت
انا / خدي في طيزك يا خاينة يا متناكة
فضلت أرزع فيها وهي مبسوطة وبتتاوه
طلعته منها وغيرنا وضع الدوجي وراحت نازلة هي عليا
وانا بحب الوضع ده هي ال ممشية النيكة وانا برضع في بزازها
انا!/ عايز انيكك في كسك يا شرموطة
وروحت قالبها علي ضهررها وجبت مخدة وحطيتها تحت ضهررها
واديتهولها في كسها فضلت أرزع فيها شوية وانا بقطع بزازها باسناني ولا كأني بغتصبها لحد ما حسيت اني خلاص هجيب روحت جايب في كسها من غير استئذان منها وهي اتكيفت ع الاخر بس المشكلة قبل ما نقوم من الوضع ده لقينا صوت كعب بيدوس الأرض
انا وهي اتخضينا
وهنا اختم الفصل الثالث اتمني يعجبكم
متنسوش الدعم عشان بيخليني اكمل دمتم بخير
الفصل الرابع
اعتذر منك عزيزي القارئ علي التأخير بس حصلتلي ظروف وتعب معتقدش انك عاوز تعرفه يلا بينا نكمل قصتنا
في وسط بهو الفيلا دخلت علينا واحدة اتصدمت من المنظر ال قدامها
واحد بالنسبة ليها غريب خالع وحاطط زوبره في كس اختها!
ايوة اختها عزيزي القارئ
اتنفضت من مكاني والست ال معايا اتصدمت
اخدت لبسي بسرعة عشان امشي
الست / استني يا ماهر دي علا اختي
علا / بقا يا شرموطة طالبة دليفري من غيري
يا ولاد الوسخ اتعصبت عليهم واصريت امشي
انا / لو سمحتوا انا لازم امشي
علا بسرعة / طب ليه بس اعتبرني مش موجودة لو دا السبب
انا / لا اتاخرت ولازم امشي
رجاء طلبت مني استني ودخلت أوضة كدا جانبية وبعدها طلعت جايبة ورقة في ايدها
رجاء / ده شيك ب 20000 جنيه
انا / ده كتير
علا /مش كتير ولا حاجة المهم لينا عودة
وغمزت ليا غمزة كدا اخدت منها الشيك ولبست هدومي وروحت البيت
طلعت درجات السلم وافتكرت موضوع مني
(استوب!
عارف انك صبرت كتير عزيزي القارئ عشان تعرف قصة مني ودلوقتي جه الوقت ال اجاوبك عن كل أسئلتك)
فلاش باك
لما كنت اولي جامعة كنت داخل متحمس للدنيا بقا وشقط بنات ودنيا
اول ايام ليا محصلش حاجة كانت الايام مملة بنات رايحة جاية بس انت مش عارف تفتح كلام
لحد ما اتعرفت على شلة موجودة في كل جامعة
#الشلة البايظة#
دخلت وسطيهم وبقينا نطلع ونسهر سوا وشرب خمرا ودنيا ومع ذلك متعرفتش علي بنات
دخلنا في سكة المخدرات وبدأت اتعاطى كنت مبسوط في الاول بس بعدين ادمنتها وكنت بضيع كل فلوس اهلي عليها
في ليلة كنا رايحين نسهر في بار وعاملين دماغ
شوفنا شوية بنات مع بعض
وشوفت مني بنت متحررة جميلة اي حد يتمني يقرب منها كانت 27 سنة وقتها
وانا زيي زي اي شاب انجذبت ليها
لاحظت اني ببص ليها طول الحفلة وكانت بتضحك شايفة واحد ساذج قدامها
وفضلت ع الحال دا اروح كل يوم البار أقف اتفرج عليها سواء كنت مع الشلة او لاء
لحد ما في ليلة كنا بناخد مخدرات وانا تقلت في الجرعة والبوليس طب علي البار وصحابي نفدوا بجلدهم وسابوني
لقيت مني جاية عليا هي وصحابها وسندوني لعربيتهم
الليلة دي كنت بين العقل والجنون حاولت ادخل معاها علاقة بس هي رفضت بلطف ونيمتني
حسيت بحنان ام مفتقده
صحيت الصبح ولقيتها محضرة ليا الفطار وكانت لابسة قميص رجالي من غير اي حاجة من تحت
انا / اسف ع الليلة البايخة بتاع امبارح
مني بضحك / لا ده العادي بتاع كل ليلة انت ال مش متعود بس
سبتها اليوم ده وحسيت انها مستلطفاني
وبقيت كل يوم اروح فيه البار اقابلها ونتكلم
وفليلة كانت هي سكرانة وانا سكران طينة
روحنا البيت وحصل ما بينا علاقة علي ضوء الشموع بشرتها البيضا المحروقة من الشمس وسطها ال منحوت وشعرها ال سابغة خصلات بسيطة منه كل دا رسملي لوحة اغراء
بوسنا بعض وخلعنا وحصلت اول علاقة ليا مع انثي فاجرة متفجرة الانوثة
تاني يوم الصبح كنا مكسوفين من بعض
مني / انا كده يعتبر اغتصبت قاصر ع فكره
انا / خدي الموضوع بسهولة انا بحبك ومعجب بيكي واتمنيت اللحظة دي تيجي من زمان
أيامنا كلها ال بعد كده كانت حب وغرام
خلصت السنة الأولى في الجامعة وقررنا نتجوز جواز عند مأذون بس بينا
وبقت مراتي وحصل حمل بس اتفقنا يحصل اجه. اض
لحد ما اتقابلت انا وايسل والباقي هنعرفه بعدين
باك
طلعت علي شقتها ووقفت قدام الباب وكنت متردد ادخل ولا لا
طلعت مفتاح الشقة وقررت ادخل
وصوت المفتاح تك ودخلت الشقة كانت منورة بس هادية......
في مكان تاني..
أمجد واقف مع كام واحد في اوضة شبه المكتب وكل واحد ماسك سيجارته وكاسه
أمجد / ايه اخر اخبار الشغل
شخص 1 / محتاج كام حد يشتغل معايا عشان فيه كام واحد سابوا الشغل ومش عارفين نوصلهم ولا نهددهم
شخص 2/ البنات بقوا يشتغلوا برايفت مع نفسهم يا بوص وكل ما اكلم واحدة تقولي احسن ما اسيب الشغل خالص
شخص 3/ الحكومة مضيقة علينا الدنيا ومش عارفين نصدر البضاعة برا
شخص 4 / الأعضاء بقت شاحة في السوق ودا بردو بسبب الحكومة
أمجد / خلاص كفاية
الكل / والحل ايه يا بوص
أمجد / موجود بس عايزين نقنعه بالشغل معانا
شخص 1/ وانت ليه واثق فيه عشان تعرفه شغلنا
أمجد / شريف اتصفي خلاص ولازم ييجي مكانه بديل
شخص 1 / يا بوص ده هيكون تاجر أعضاء ومخدرات ودعارة ودليفري للستات
أمجد / بالظبط وده موجود وذكي
انتهى الاجتماع وامجد حاطط ماهر في دماغه مش عشان مشاكل العصابة لاء عشان مشكلته هو
أمجد خول! عايز يتناك من ماهر محدش يعرف انه سالب غير المساعد بتاعه ال بيجيبله الفحول ال ينيكوه
روح أمجد بيته ركن عربيته في الجراج وطلع أوضة نومه
فتح الباب لقي مراته نايمة عريانة
أمجد / رجاء رجاء اصحي
رجاء بنوم / ايه يا أمجد فيه ايه
أمجد / عندي ليكي خبر سعيد انا لقيت واحد هيهنيكي ويهنيني
رجاء فاقت / واحد مين دا ال مبسوط بسببه كدا
أمجد / ده واحد شغال عندي ف الصالة اسمه ماهر!
رجاء / ماهر!
أمجد / ايه ده انتي تعرفيه
قامت رجاء وهي عريانة ووقفت قدامه
رجاء مدت ايدها في كسها وطلعت منه سائل
رجاء / ده لسه نايكني من شوية ولبنه لسه موجود في كسي اهو
أمجد حس بحرقان في طيزه ورجاء حست بيه
رجاء / تحب ابعبصك شوية عشان ترتاح
أمجد / لاء مش هرتاح غير مع ماهر
أمجد جاتله فكرة ونزل جري ع السلالم وراح أوضة المراقبة
فتح سجل الكاميرات وراجع الكاميرات لحد ما وصل للهو عايزه
قعد يتفرج وهو نفسه يتناك من ماهر ويشوفه وهو بينيك مراته قدام عنيه
أمجد مش قادر يبطل يحب ماهر هو بيحبه عشان جسمه ومشاعره ال جواه
.
عند ايسل...
بنشوف أسر صاحب ماهر قاعد علي طرف السرير وبيولع سجارة
وجنبه ايسل متغطية بالملاية
ايسل / يعني ايه يا أسر هعمل ايه بالحمل ال ف بطني
أسر بهدوء وهو بيدخن سيجارته / وانا مالي انتي ال معملتيش حسابك كويس
ايسل بعياط / يا أسر انا عاوزة احمل منك
ضربها أسر بالقلم وشدها من شعرها
أسر / وانا ايه ال يضمنلي انه ابني مش ابن ماهر
ايسل بعياط / ماهر مقربش مني و**** آخره بيمارس من ورا هو فاكر اني لسه بنت كفاية الاعيب وسيبنا نعيش انا وانت سوا
أسر / اه هنعيش انا وانتي سوا منين لولا الفلوس ال ماهر بيسحبها من حسابه ويديهالك كان زماننا بنشحت اديكي جربتي تبعدي عنه شوفتي بنفسك
قربها منه وحضنها وباس راسها
أسر / هانت يا حبيبتي مش هنيجي نبوظ خطتنا علي اخر لحظة
ابسل سكتت وبصت قدامها وهي بتفكر في حاجة....
باك تو ماهر ?
لقيت الشقة هادية بصيت في الصالون لقيت كاسات خمرة
الشك بدا يلعب جوايا بس كنت بحاول اهدي نفسي
جريت رجلي لاوضة النوم وانا خايف اشوف ال في دماغي
وقفت قدام الباب مسكت الاوكرة وفتحت ببطء والباب بيفتح سنة سنة
جسمي اتجمد من المشهد ال قدامي حسيت اني اتقتلت بسكينة باردة
في نفس الوقت تليفون ماهر كان بيرن عليه أمجد وأسر
كل واحد عشان يلبسه مصيبة
بس ماهر مكنش هنا
صدمة وبس!!!
وهنا نختم الفصل بتاعنا
اسف لو قصير بس اتمني يعجبكم
الفصل الخامس
وفي لحظة صدمة وسكون ماهر كان واقف مصدوم
مني علي الارض وسايحة في دمها
بكي ماهر بحرقة
ماهر بعياط/ منااااااااا
طلع يجري عليها واخدها في حضنه
ماهر / عشان خاطري فوقي، فوقي ونرجع احسن من الاول متسبنيش حقك عليا
ماهر خبط علي وشها بايده بس مكنتش بتستجيب
حط ايده على رقبتها يشوف فيه نبض ولا لا
وفجأة حس بنبض بس ضعيف
شالها بايده ونزل بيها وهو بيسابق الزمن اقل تأخير هيفقدها حياتها
نزل الشارع ركب تاكسي
ماهر بانفعال / اطلع علي مستشفى **** بسرعةةة
السواق داس بنزين فعلا وكان حاسس ان الموقف خطر
واخيرا وصلوا المستشفى
ماهر بزعيق / دكتور دكتور بسرعةةةةة
ممرضة / لو سمحت يا فندم مش كده فيه مرضى
بصلها ماهر الشرار بيطق من عينه كان نفسه يضربها بس الوقت مش ساعف
المستشفى كلها كانت هرج ومرج من الموقف وكله خايف من منظر مني
وماهر ال قميصه بقا احمر من دمها
الدكتور / هندخلها العمليات بسرعة
اخذوها علي النقالة والكل كان واقف خايف
ماهر اخد جنب في أرض المستشفى وحط ايده وانفتح في البكا
ماهر / اااه يا مني متسبنيش يا رب لاء
الممرضة / لو سمحت يا فندم عايزين نملي الورق دا عشان العملية
ماهر بصلها بعيون حزينة / ماشي اتفضلي
الممرضة / حضرتك اخوها
ماهر بحزن / لاء جوزها
الممرضة بصدمة / طيب البوليس هياخد أقوالك عشان الموضوع مش انتحار
ماهر كان تايه مش فاهم حاجة ازاي مش انتحار هو ممكن يكون مين ال عاوز يقتلها
كل ال معدي في المستشفى كان بيبص عليه ومستغربين حاله شعره منكوش وعينه حمرا من العياط
ماهر في نفسه / سامحيني اني شكيت فيكي ف لحظة انك بتخونيني انتي اوفي حد ليا وعمري ما هلاقي زيك يا رب تقومي بالسلامة
في مكان تاني في المستشفى كانت ايسل عند دكتورة النسا بتطمن علي حالة البيبي
الدكتورة / البيبي بخير الحمد ***
ايسل / دكتور انا لو عايزة انا لو عايزة اعرف مين ابو الطفل ممكن اعمل ايه
الدكتورة / هنعمل DNA ووقتها هتعرفي مين الاب
ايسل / طيب هياخد قد ايه
الدكتورة / مش كتير كام يوم بس
ايسل /طب ممكن توصي حد معين عليا
الدكتورة / اكيد مفيش مانع
شكرتها ايسل وخرجت ودماغها فيها حاجة
يا تري ناوية على ايه؟؟ هنشوف في ال جاي
في مكان تاني مقطوع وسط الصحرا الدنيا ضلمة
مجهول / نفذت يا بوص
ال ع الخط! / المهم تكون ماتت كفاية ال عملته فيا
مجهول / متقلقش زمانها ماتت وشبعت موت
ال ع الخط / تمام اول ما هيجيني خبر موتها حسابك هيتحول فيه ال 100000
نرجع لماهر والمستشفى مقلوبة
المريضة محتاجة ددمم عشان نزفت كتير الفصيلة بتاعتها نادرة
ماهر كلم كل ال يعرفهم وللأسف مفيش نتيجة
الدكتور / يا استاذ لو ملقناش ددمم هنفقد المريضة
ماهر مسكه من قميصه وكان هيضربه لولا الأمن مسكوه
سابه وبدأ يفكر مين ال ممكن يكون عنده الفصيلة دي ا
ماهر وهو بيغمض / افتكر افتكر يا ماهر
فتح عينه وهو بيدعي انه يكون صح
ماهر / الو أسر حاول توصل ل ليلي بسرعة الموضوع حياة او موت ارجوك
شوية ورن عليه أسر/ احنا جايين في الطريق اهو
ماهر / الحمد *** الحمد ***
دخل أسر وليلي من باب المستشفى وكان مستنيهم ماهر
ماهر / شكرا ليكي يا ليلي جميلك عمري ما هنساه
حطت ليلي ايدها علي كتفه وابتسمت
اخدتها الممرضة عشان تسحب منها الدم
أسر بخبث /ايه يا عم مين دي ومالك مهتم بيها كدا ليه
ماهر /مش وقته يا أسر
اتبرعت ليلى بدمها لمني
والدكتور طمنهم ان الحالة ان شاء **** هتكون بخير
تاني يوم)
عرفه الدكتور ان الحالة بقت مستقرة وممكن تتنقل أوضة عادية بس هي حاليا مفقتش
عدت الايام ومني بتفوق حبة حبة وماهر جنبها في كل خطوة حتي شغله مبقاش يروحه وده قلق أمجد عليه
في يوم وهو مع مني لقي زين صاحبه في الكافيه بيرن عليه
زين / ايه يا عم ماهر مالك مختفي ليه طمني عليك
ماهر بتعب / انا بخير الحمد *** كان موضوع وعدي علي خير
زين / طيب مش هترجع أمجد زعلان منك جامد يا عم
ماهر / في أقرب وقت هرجع الدنيا تظبط بس
زين / ماشي يا عم سلام
قفل ماهر مع زين وقرب من سرير مني باس راسها وهي ابتسمت بضعف
مني / مكنتش اعرف اني غالية عليك كدا
ماهر / انتي أغلى من كده بس انا ال كنت غبي اني كنت هضيعك من ايدي
مني / انا ايه ال خلاني احب واحد أصغر مني بتسع سنين بس
ماهر وهو بيرفع حاجبه / **** ومالو ال أصغر منك ب9 سنين ما حلو وقمر اهو
مني / ده احلي واحد في الدنيا
حضنها ماهر بحب / متعرفيش كنت خايف عليكي اد ايه
مني ابتسمت في حضنه وفضلوا ع الوضع ده شوية لحد ما اتكلم ماهر
.
ماهر / مني هو ايه ال حصل في الليلة الشؤم دي
مني / كنت سهرانة انا وواحدة صاحبتي شربنا كأس وقعدنا نهزر ونضحك وبعدها نزلت معاها عشان أودعها وفي أثناء طلوعي وانا بفتح باب الشقة حد خبطني علي دماغي ولقيت واحد ملثم شدني في شعري لاوضة النوم وكان ناوي يغت.صبني لولا جاله تليفون وقفه حاولت ادافع عن نفسي وانا دماغي مضروبة بس مقدرتش لقيته جاب سكينة من المطبخ وقرب مني وفي لحظة حسيت ان روحي طلعت طعني بالسكينة في بطني ووقعتي ع الارض مغمي عليا ومعرفش ايه ال حصل بعدها
ماهر بتفكير / خلاص ارتاحي وانا هشوف الموضوع ده وهجبلك حقك
مني بخوف / ماهر ارجوك بلاش خلينا مع بعض وبلاش مشاكل
عدت الايام ومنى اتعافت واخدها البيت وكان دايما معاها لحد ما حس انه لازم يرجع لشغله لان فلوسه ال كانت ف البنك خلصت في عملية مني وعلاجها ومكنش عاوز يطلب من ابوه
.
جهز ماهر نفسه عشان يرجع الكافيه والساعة سابعة كان واقف قدام الكافيه بيتامل لوحة المنورة العربيات الفاخرة ال واقفة قدامه
دخل الكافيه كان فيه شوية زبابن مشي على زين عشان يسلم عليه
زين بفرح / عم ماهر حمد**** على السلامه كل دي غيبة يا اخي
ماهر / **** يسلمك يا حبيبي.
زين / أمجد عاوزك في المكتب عشان كان واخد خبر انك جاي النهاردة
سلم علي باقي زمايله وراح المكتب عشان يشوف أمجد
ماهر واقف قدام الباب بياخد نفسه وخبط علي الباب.
سمحله أمجد بالدخول
دخل ماهر ولقي أمجد قاعد علي مكتبه واول ما أمجد شافه قام وقرب منه
ومرة واحدة ضربه بالقلم
ماهر كان مصدوم / أمجد انا.....
قاطعه أمجد واخده في حضنه وهو بيعيط
( هخلي ماهر هو ال يمسك الحوار)
احا ماله الراجل ده هو فيه ايه
أمجد / وحشتني اوي يا ماهر تغيب الغيبة دي كلها
انا / اديني رجعت اهو وحقك عليا عشان سبت الشغل
أمجد / انا مش زعلان ع الشغل انا زعلان انك بعدت عني
انا / مش فاهم يعني عاوز ايه
أمجد / ماهر انا انا بحبك
قالها أمجد وهو بيوطي عينه في الأرض
اخخخ مالو الراجل ده
انا / طب ما انا كمان بحبك
أمجد بفرح / بجد
انا / اكيد انت عملت معايا حاجات كتير حلوة
أمجد / بس انا بحبك علي انك جوزي
انا / ده ال هو ازاي مينفعش يا أمجد ال انت بتفكر فيه ده
أمجد حط ايده على كتفي/ من اول يوم شوفتك فيه وانا مش قادر ابطل تفكير فيك انا عاوزك تنيكني يا أمجد مش عشان تريحني وبس بس انا عاوز احس بحبيبي معايا ف السرير
انا / ابعد عني ايه ال انت بتقوله ده
أمجد / هديك ال انت عاوزه وهتكون دراعي اليمين وهخليك اعلي مني كمان بس ارجوك مترفضش حبي
ماهو انا لو رفضت دلوقتي هسيب الشغل وش وشكله مصر وعاوزني بس ازاي انيك راجل ازاي
انا / طب اديني وقت افكر
. سبته وطلعت والمكان بقا زحمة والبنات بدأوا يدخلوا صالة الرقص والمفروض استعد انا كمان
جه واحد من الفرقة واخدني عشان نجهز وبالفعل جهزنا
والليلة دي كانت من أهم الليالي لأنها كانت حفلة عامة فيها بنات كتير ولازم اعمل جمهور بقا
جهزت انا الفرقة ودخلنا وكل البنات كانت بتبص علي صدرنا العريان بإعجاب صارخ
بدأت المزيكا ونزلنا رقصنا وسطيهم وكنا بنزنق في كام بنت من ورا وهم يرجعوا علينا ومستمتعين بال بيحصل
وطيزهم المربربة بنحك فيها والوحش بقا شادد وعاوز ينيك وقتي
خلصت الحفلة والجمهور بيصرخ خمس بنات جم علينا بعد ما لمينا فلوس الرقصة وكانوا عاوزينا نروح معاهم
احا الليلة هتبقي جماعي خمسة قصاد خمسة دي هتبقي مدعكة
مكنتش عاوز اروح عشان مني متباتش لوحدها بس زعيمة الشلة كانت عاوزاني
اتكلمت بنبرة واثقة / انت بالذات لازم تيجي
انا / النهاردة مش هينفع
شدتني من الكرافتة ال لابسها هي والبوكسر / انا عاوزاك الليلة يا ماهر
. كانت بتبص بنظرة شهوة ورغبة مقدرتش أقاوم سحرها
انا / بس عاوز نكون لوحدنا
شهد / مش هينفع عشان هنتجمع في شقتنا لو شقتك فاضية موافقة
انا / يبقا يلا على شقتي
.
اخدتها ورايا ع الموتو ووصلنا الشقة فتحت ليها الباب ودخلنا
سبتها ونزلت عشان اجهز ليلة محترمة ويسكي وشوية تسالي جنبه وكام سجارة حشيش وطلعت ليها الأكياس وقعت من ايدي ع المنظر ال شوفته فيها ينهار ابيض ع اللحم الأبيض ايه ده هو فيه كدا
وهنا اختم الجزء ده
اتمني يعجبكم
وسلام.
متنسوش الدعم عشان بيخليني اكمل
الفصل السادس
هبدا الفصل دا بشكل مختلف اعذروني علي التأخير بس مكنتش في مود الكتابة خالص الايام اللي فاتت
حابب أوضح اني اول ما هقول تم في آخر القصة محدش هيكون عنده غموض من اي جزء فيها
فارجوكم بلاش استعجال سيبوني اكتب بوجهة نظري وبعدها احكموا رايكم علي راسي من فوق بس دا بيشتتني
صحي ماهر الصبح وهو بيتقلب في السرير ودماغه وجعاه
ليلة امبارح كانت صاروخية
مهرة شرسة وحرب جنس أشرس قامت ما بينهم
بص للسقف وهو بيفتكر لقطات سريعة من علاقة امبارح
بص جنبه لقي الأوضة فاضية قام ياخد دوش وأثناء ماهو بيستحمي موبايله كان محطوط علي الكوميدينو
فتح ماهر الباب وجسمه بينقط ماية ومفيش غير فوطة بينشف بيها شعره وباقي جسمه عريان اخد باله انه موبايله بيرن
بص علي شاشة التليفون
وهنا نرجع فلاش باك (
الاب بزعيق/ اطلع برا البيت يا حيوان يا سافل
وبنلاقي واحد بيشد ابنه من شعره وبيرميه برا البيت
ماهر بيترجاه / بابا عشان خاطري انا مكنتش اقصد ارجوك
الاب / امشي يا كلب من هنا مش عايز اشوف وشك تاني
مرات الاب / متعملش كده عشان خاطري غلطة ومش هتتكرر
صفعة قوية صمت المكان
الاب / اخرسي يا خاينة بقا بتخونيني مع ابني ال مكملش عشرين سنة يا واطية
قام ماهر حاول يدافع عنها بس الاب كان متحكم من الوضع كويس
وهنا عزيزي القارئ بندوس ستوب للمشهد لاني حاسس انك مش فاهم ايه ال بيحصل
بص يا عزيزي في بداية القصة المفروض تسأل هم فين اهل ماهر
السبب الحقيقي ورا اختفاء اهل ماهر هو انه ماهر ناك مرات ابوه علي سرير ابوه
زي ما بقولك ازاي دا حصل اسيبك تتابع المشهد وال علي لسان ماهر
كنت مرة قومت من النوم اشرب بلبل متاخر وبالصدفة كانت مرات ابويا فى الحمام
من غير ما تقفل الباب لانها كانت مطمنا ان محدش صاحى لا
انا ولا بابا وحتى لو بابا صحى وشفها عادى جدا وبعدين لما لقيت
الباب مفتوح والنور مولع انا اتسحبت بالراحة اشوف مين الى فى الحمام وفجاة
من غير ما هيا تشوفنى انا لقيتها هيا
وكانت لابسا قميص نوم بمبا كان مبين كل بزازها عشان مكنتش لابسا ستيانه ومن
تحت كانت رفعا القميص ومنزلا الكلوت انا اول مرة كنت الاحظ
انها بالحلاوة والبياض والحمار دا لانى على طول كنت بشفها لابسا لبس واسع
وتقيل ومش مبينا حاجة من جسمها بس الحظ خلانى اشوف الجمال دا كله وقفت
اتفرج عليها وهيا بتتأوه على اخرها من الحذق الى كانت بتحذقه وعمال اتفرج
على وركها المربربه البيضه وكمان على صدرها الى باين من تحت القميص
والحلمات الى تجنن وحمرا زى الورد لدرجة ان زبرى وقف يتفرج معايا على الكنز
الى شايفه واتشد على الاخر لدرجة حتى انى مكنتش عارف انزله بين رجلى عشان
ميفضحنيش كانت مقربه تخلص واول ما فتحت الميه عشان تغسل انا جريت على
الاودة بتاعتى عشان هيا متشفنيش نمت على السرير وانا مافيش فى بالى غير
صورة جسمها الملبن وصدرها الكبير الى كان هيقطع قميص النوم بتاعها اتمنيت
انى كنت اشوف طيزها وكسها بس ما عرفتش عشان كانت ضما رجليها وهيا قاعدة
مشفتش من تحت غير وركها وزبرى واقف مش راضى ينام لحد ما ضربة عشرة عشان
شهوتى تروح واعرف انام قومت من النوم الصبح شفتها افتكرت بالليل والى شفته
بالليل من تحت العبايه الى كانت لبساها الصبح روحت جرى على الحمام وضربت
عشرة من كتر الشوق الى انا كنت فيه لدرجة انى قاعدت اسبوع اضرب بعدها اضرب
عشرة كل ما اشوفها كنت بضرب فى اليوم زى خمس عشرات او اكتر كل ما اشوفها
بتمشى قدامى وبعد كدا كنت بضرب عشرة كل يوم قبل مام انام وخلاص عشان اعرف
انام لحد ما فى يوم بليل بابا كان عنده شغل وهيبات فى الشغل وكانت هيا
بايته لوحدها فضلت سهران لحد هيا ما نامت قومت بليل روحت قرب الاودة
بتاعتها كدا وفتحت الباب براحه شويه صغيرة اعرف اتفرج عليها منه نورت نور
الصاله عشان يجيب نور اعرف اتفرج عليها منها وقفت اتفرج عليها وهيا نايمه
على السرير بقميص نوم قصير اوى اكنها لا بسا مايوه لونه ابيض وكلت ازرق
بخطين مش مدارى غير كسها والخط الى ورا داخل كله بين طيزها مغطى خرمها
والظاهر عليها مكنتش بتلبس ستيانات بليل عشان برده مكنتش لابس ستيانه
والقميص صدره على البحرى مبين صدرها كله لدرجة ان وهيا بتتقلب فردة من
بززها طلعت بره القميص وانا واقف اتفرج علها وهيا بتنام مرة على ضهرها
ومفشخه رجليها وتتقلب تنام على بطنها وطيزها مفروده كدا على السرير منظرهم
يهبل ومرة على جمبها ومفنسه طيزها لورا وانا واقف زى المجنون مطلع زبرى
وواقف ادلك فيه واضرب عشره تخليلوا ان اعدت ساعه ونص اتفرج عليها وهيا
نايمه وطول الساعه ونص عمال ادلك فى زبرى وعينى على جسمها الى عمال يتقلب
على كل الاوضاع ومرة واحدة نزلتهم وانا واقف مقدرتش امسك نفسى واللبن غرق
السجاد الى تحتى روحت اودتنى انام وقولت لحد الصبح يكون اللبن نشف روحت
انام على السرير غير العشرة الى انا ضرتها عندها ضربت تلت عشرات بعديها
عشان اعرف انام كل ما اضرب عشرة خمس دقايق بالظبط وزبرى يفتكر ويقف تانى
اضرب تانى لحد مكنتش عارف احرك ايدى ولا انزل لبن تانى ولو حتى نقطه قومت
من النوم تانى يوم كل ما اشوفها زبرى يقف لحد ما افلت على نفسى ومطلعتش بره
الاودة فضلت على ضرب العشرات دا زى شهر او شهر ونص كل يوم زى خمس او ست
عشرات فى اليوم الواحد لحد ما حصلت اكبر مصيبه وبابا كان مسافر شهرين بره
تبع الشغل اول يوم من سفر بابا عملت زى اليوم الى فات وفضلت واقف اتفرج
عليها وخلاص تانى يوم كدا تالت يوم كدا رابع يوم هيا فضلت سهرانه تتفرج على
التلفزيون ومرحتش تنام فضلت مستنيها كتير لحد ما دخلت انام وعنيا راحت فى
النوم وهيا مش عاوزا تنام اتكرر الموضوع دا تلت اربع ايام وفى يوم واقفت
مرة ارقابها وهيا بتتفرج على التليفزيون وكانت بتسمع فيلم كان مشهد بوس
لقيتها قامت قربت من التليفزيون وركزت اوى فى المشهد دا ومرة واحدة لقيتها
حطت ايدها على كسها تلعب فيه من سخونة المشهد بينى وبينكم انا اتخضيت لما
شفتها بتلعب فى كسها عرفت على طول ان مبيجلهاش نوم عشان اكيد اكيد عاوزا
تتناك ومش عارفا تنام اتفرجت على المشهد دا وراحت الاودة بتاعتها وقفلت
الباب انا اسحبت ورحت وراها وبصيت عليها من خرم الباب لقيتها واقفه قدام
المرايا وسيحه على الاخر وعماله تبعبص فى كسها وتتاوه وشويه طفت النور
ونامت تانى يوم انا قعدت اعد فى الساعات عشان الليل يليل واشوفها هتعمل ايه
لحد ما فتحت التليفزيون تتفرج عليه انا فضلت افكر هعمل ايه عشان اجس نبضها
لحد ما جتنى فكرة انى البس شورت ضيق وقصير واعمل نفسى رايح الحمام بليل
ومكنتش فى حاجة انى اوقف زبرى عشان هوا بقاله شهرين ما بينمش طبيعى لوحدة
عديت قدمها وقولتها انتى لسه صايحه لحد دلوقتى قالتلى مش جايلى نوم قولتلها
اصل انا كنت داخل الحمام روحت الحمام وبعد ما طلعت ندهت عليا وقالتلى تعالى
اسهر معايا شويه عشان تسلينى فرحت اوى وقولتها وانا كمان مش جايلى نوم قعدت
جمبها كدا من بعيد وفى فليم من بتوع سهير رمزى شغال الى هوا سيقان فى الوحل
وقاعد ببدى ضيق وشورت قصير اوى وزبرى باين اوى منه وباين انه واقف بصتلها
من تحت لتحت لقيتها عماله تبص عليه وانا عامل انى مركز فى الفليم وكل شويه
اهرش فيه واحط ايدى وأفرك فيه عليه وهيا عمالة تتفرج عليا المهم الفيلم خلص
جيت واقف قدمها بالظبط وزبرى واقف على الاخر وموقف الشورت مش عارف جبت
الجرأة دى منين وقولتلها انا داخل انام بقى وانا حاطط زبرى فى وشها بالظبط
قالتلى طيب روح وانا شويه كدا وهنام دخلت ومنمتش فضلت اضرب عشرة عليها وعلى
الى شفته من سهير رمزى وهيا بتتدلع فى الفيلم لحد ما دخلت اودتها روحت جرى
اتفرج عليها من خرم الباب لقيتها قاعدة على السرير ومفشخا رجليها وقالعه
وعماله تدخل ازازة البرفان فى كسها وتطلعها ومغمضه وسايحه على الاخر فضلت
على الحال دا زى عشر دقايق قامت من على السرير واول ما قامت روحت انا بسرعه
فتحت التليفزيون عشان متشكش فى حاجة كنت قاعد مكان هيا ما بتقعد فتحت الباب
لقتينى قاعد اتفرج على التليفزيون قالتلى انتا ما نمتش قولتلها لا اصل مش
جايلى نوم قالتلى ولا انا وجات قعدت جمبى بالظبط لما قعدت جمبى انا مكنتش
على بعضى انا كنت عاوز انيكها بس مش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاى ؟!!
قولتلها انا مش عارف انتى طايقا تلبسى العبايه التقيله فى الحر دا ازاى
قالتلى اصل انا متعوده عليها سكت شويه كدا زبرى وقف وبان من الشورت تانى
وهيا جمبى بالظبط وعماله تتفرج عليه وهوا بيقف واحدة واحده وانا مش عارف
اعمل ايه لقيتها مرة واحدة كدا قالتلى عندك حق دا الجو النهارده غير كل
ليلة حر اوى وراحت واقفه وقالعا العبايه وهيا بتقلع العبايه كانت لا بسا
قميص نوم بس طويل شويه بس شبك فى ايديها واترفع كله وبين الكلوت الى كانت
لابساه كان نفس الكلوت الازرق بس دا احمر وطيزها بانت كلها قدامى وعماله
تتهز زى الملبن وهيا واقفه وقعدت جمبى بقميصص النوم وانا مولع بس مش عارف
اعمل ايه انيكها ازاى وكانت هيا كمان مولعه بس احنا الاتنين مش عارفين نبدأ
ازاى ؟ لقيتها مرة واحدة قالت آه صغيرة كدا وقالتلى شوف ايه الى شكنى فى
ضهرى يا ماهر واديرت وعططنى ضهرها انا جيت رافع القميص كله وقلتلها ارفعى
شويه ضهرك كمان كدا اصلى مش شايف عشان كان النور طافى ونور التليفزيون هوا
بس الى مولع راحت شدا ضهرها كدا وطيزها اترفعت من على الانتريه الى كنا
قاعدين عليه وجسمها كان مفنس نص تفنيسه كدا من ورا وانا وراها انا بصراحة
مقدرتش عملت نفسى ببص ورحت من ورا من غير ما انزل الشورت بس كان زبرى على
اخره ورحت داخل بزبرى فى طيزها من ورا قالت آه قولتها معلش هيا الشكه من
فوق ولا من تحت قالتلى لا من تحت من مكان ما دخلت اتأكد على طول انها على
اخرها ورحت حضنها من ورا ومفنسها على اخرها ونزلت الشورت طلعت زبرى وتفيت
عليه وتفيت على ايدى ومدخلها فى كسها ورحت......
اسف ??
نكمل المرة الجاية في الجزء الجاي مستني تفاعلكم عشان اكمل
(ال كان بيسأل هي في قسم المحارم ليه)
عمر
الفصل السابع
ورحت حضنها من ورا ومفنسها على اخرها ونزلت الشورت طلعت زبرى وتفيت
عليه وتفيت على ايدى ومدخلها فى كسها ورحت مطلع ايدى ودخلت زبرى فى كسها
..صرخت على اخرها وقالتلى نيكنى نكنى نكنى انا حايحه من يوم ما
ابوك ما سافر وكسى مولع وانتا طفهولى وانا نازل نيك فيها على اخرى ادخل
زبرى واطلعه ادخله واطلعه ونازل ضرب بكف ايدى على طيزها الكبيرة البيضه
الطريه طاخ طاخ طاخ طاخ طاخ وطيزها عماله تحمر من كتر الضرب وهيا تصرخ على
الاخر آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه
كفاية يا ماهر حرام عليك طيزى طيزى طيزى وانا ولا سائل فيها ونازل ضرب على
طيزها ونيك فى كسها بزبرى وبيضانى عماله تفرقع رايحا جيا بين وركها لحد ما
لقيت جسمها كله ميه من الحر سبتها وجبت المروحة وشغلتها وهيا ما اتعدلتش من
تفنسيتها واتفرج على طيزها الاقيها حمرة زى الطمطمايه وخرم طيزها باين
الحمار بتاعه من بين فرقتين طيزها ورحت على طيزها فتحتها فكرتنى هبعبصها من
طيزها بس لاقيتنى بدخل زبرى فيه قالتلى لا انا عمرى ما اتنكت من طيزى
ومتنكنيش من طيزى انا فرحت ان او زبر هيدخل فى طيزها عشان اكيد يبقى خرم
طيزها ضيق وانا الى هوسعه لاول مرة روحت شدتها من شعرها المفرود على ضهرها
جات صرخة من الوجع وقايلها مش انتى يا شرموطه يا بنت الشرموطه يا حايحه يا
بنت الحايحه يا متناكة يا بنت المتناكة الى تتحددى تتناكى منين زبرى بس هوا
الى يحدد سكتت ومتكلمتش روحت نازل على خرم طيزها وفضلت الحس فيه وابعبصه
بصوابعى لحد ما دخلت اربع صوابع فيه مرة واحدة وهيا تتأوه من الوجع وتعض فى
الفوضه من الوجع تفيت على خرم طيزها ودخلت زبرى فى طيزها براحة وواحدة
واحدة لحد ما دخل كله بس مكنش واخد راحته لانه كان بيطلع بالعافيه وهيا
بتستغيث من الوجع الى فى طيزها وانا ادخل زبرى واطلعه بالعافيه وانا فى قمة
المتعه لحد بكت من الوجع وواحدة واحدة زبرى بقى بيدخل ويطلع بسرعه لما
طيزها بدأت توسع ولما خرم طيزها وسع لزبرى فضلت انيك فى طيزها بعنف وعلى
اخرى وهيا سكتا ومش مطلعا غير النفس والدموع نازلا على خدها وانا بدخل زبرى
واطلعه فى طيزها زبرى فلت من طيزها لقيتها صرخت مرة واحدة
اووووووووووووووووووو دخله فى طيزى يا ماهر طلعته ليه بسرعه يا ماهر آه آه
آه آه آه آه طيزى طيزى الحقنى قولتلها مش مدخله وسبتها قالتلى لا
لا لا حبيبى اهون عليك حرام عليك حرام عليك وراحت نازله بيسه رجلى ومص فى
زبرى وبوس على اخرها فى زبرى وانا ابعد زبرى عن بوئها شمال و ايمين وهيا
تلهس وراه زى الكلبه ابعد عنها والعبلها زبرى من بعيد تجرى عليه زحف على
ايديها ورجليها زى الكلبه فضلت مدوخها وهيا تجرى وراه زى الكلبه لحد ما
وصلت اودت نومى وهيا ورايا زحف على ايديها ورجلها مش عارفا تطول زبرى لحد
ما مسكتها ونيمت نصها على السرير على بطنها والنص التانى راكز بركبها على
الارض وطيزها مرفوعه على السرير وهيا مسلمالى على الاخر مسكت الحزام ونزلت
ضرب على طيزها على اخرى وهيا بتعض فى المرتبه وتبكى بصوت عالى وانا نازل
ضرب على طيزها لحد ما حسيت ان خلاص مش قادرا قلبتها على ضهرها ورفعت رجليها
الاتنين على كتفى ودخلت زبرى فى طيزها وفضلت انيكها من طيزها انيكها من
طيزها ويها بتتلوى زى الافعى راحت مسكانى مرة واحدة من رقبتى ومنزلانى على
شفيفها وضمانى لصدرها وحضنانى على الاخر وانا نازل بوس ومص وتقطيع فى
شفيفها وشغال نيك من تحت فى طيزها لحد ما خلاص قربت انزلهم حاولت اطلع زبرى
من طيزها وهيا حضنانى على الاخر قولتلها انا هنطر لبنى وهيا مش راضيا تسبنى
وانا اقولها انا عاوز انطر انا على الاخر وهيا مش راضيا تسبنى لحد ما فجأة
نزلتهم فى طيزها وهيا اتنفضت مرة واحدة بتأويه جميله كدا بشرمطة اوووو
وزبرى جوا طيزها واللبن رد على زبرى كان زى ما يكون لبن مغلى غير ان خرم
طيزها كان بيطلع صهد من النيك وسخن على الاخر وانا زبرى مولع جوا طيزها
وهيا متبته عليا مسكانى من ضهرى وضمانى لطيزها على الاخر مش عارف افلت منها
وزبرى مولع جوا واللبن نازل من بين زبرى وخرم طيزها بينقط على السرير بتاعى
وهيا زى ما تكون فى عالم تانى ومش راضيه تعتقنى ومش سامع منها غير صوت آهات
بشرمطه ولبونه وشويه شويه زبرى ابتدى يبرد جوا طيزها وينام فى طيزها وانا
سبته لما ابتدى يرتاح جوا من السخونيه ونمت عليها بكل جسمى ونزلت بوس ومص
فى شفيفها وهيا ضايعه من كلوا وتقريبا مش حاسه بنفسها ونزله تقطيع فى
شفايفى من البوس لحد ما راحت علينا نومه احنا الاتنين واحنا حضنين بعض
…… قومت من النوم على لعب فى زبرى حد عمال زى ما يكون بيهزر معاه
ويكلمه وبلعبه لقيتها هيا مسكه زبرى وعماله تلاعب فيه وتكلمه زى ما تكون
عيله ضغيرة وفى ايدها لعبة وبتلعب بيها وانا عملت نفسى نايم وبسمع هيا
بتقوله ايه انا كان زبرى ساعتها نايم وكل ما تمسكه يميل منها شمال وايمين
وهيا تضحك وتقوله الى بشوفك دلوقتى مشيشفكش امبارح وانتا وانتا شغال توسيع
فى خرم طيزى الغلبان الى معملكش حاجة ونازل نيك فيه من غير سبب وراحت بيساه
وقايلاله بس كنت مولعنى ومدفينى ومتعنى ومهنينى كانت مسكا زبرى وبتقول فيه
شعر وراحت حطاه فى بؤها وفضلت تمص فيه وهوا نايم وتقولو اقف وحشتنى وحشت
خرم طيزى اوى قوم يا اول زبر دخل فى طيزى وعلمنى معنى النيك فى الطيز
وقيمته قوم وانا هخلى خرم طيزى الى انتا واسعته على طول حضنك ومش هيسيب
فرصة لكسى ياخدك منه تانى بينى وبينكم انا مقدرتش امسك نفسى جيت ضاحك راحت
سمعا الضحكه وضحكت هيا كمان وقالتلى انتا صاحى يا ماهر قولتلها اه صباح
الخير انا عاوز اشرب كباية لبن دافية قالتلى من عنيه ولقتها قايمة عشان
تروح المطبخ وتعملى كباية لبن روحت مسكها من طيزها وشدتها ومنيمها جمبى على
السرير قالتلى طب واللبن قولتلها انا عاوز اشرب لبن من بزازك الكبيرة
الجميلة دى مش من اللبن التانى قالتلى اه فهمت ونامت عليا وانا نايم على
ضهرى وحطط صدرها على وشى كانت بزازها مغطية وشى كله روحت قالب الوضع ونايم
عليها وماسكك بزها وفضلت ارضع فيها وامص فى حلماتها وهيا داخت تانى وراحت
فى عالم تانى خالص وبصيت لشفايفها لقيتها عماله تعض فى شفيفها بسننها وساحت
تانى وانا شغال مص فى حلماتها لحد ما ابتدت تنزل نقط لبن فى بوئى انا فضلت
امص لحد ما حلماتها بطلت تنزل رحت سايب بزازها من بين شفايفى ونايم على
صدرها وجسمى مفرود على جسمها واحنا الاتنين مالص من ليلة امبارح بعد شويه
كدا لقيتها على فجأة راحت ضربانى بكل عزمها بكفوف ايديها الاتنين على طيازى
كف على فردة الطيز دى وكف على فردة الطيز دى لقيت طيزى ولعت من قوة الضربه
وراحت ضاحكة وقايلالى اعمل فيك بقى شويه من الى انتا عملته امبارح ولقيتها
عماله تحسس على طيزى بكل حنيه وتفعص فيهم بايدها وانا مستمتع بايدها
والتحسيس الى بتحسسهولى وعماله تفتح فردتين طيازى وتحسس عليهم وتحط ايدها
بينهم وجات على سهوة مبعبصانى بعبوص فى طيزى انا اتنفضت من البعبوص اول مرة
اتبعبص كدا وفضلت مدخلا صبعها فى طيزى وتدخل فيه على اخرها وتضحك على اخرها
بشرمطة ولبونه وطلعت صبعها وقالتلى انتا متنكتش فى طيزك قبل كدا قولتلها لا
طبعا قالتلى امال عرفت منين ان النيك فى الطيز حلوى اوى كدا ونزلت نيك فى
طيزى امبارح مع انى ما وفقتش فى الاول قولتلها لا طيزك هيا الى تغرى اى
واحد يشفها ويلمح حلاوة خرم طيزك الى يجنن دا قالتلى امال جوزى الاولانى
ومن بعده ابوك ملمحهوش ليه قولتلها مغفلين مش عارفين قيمتها ضحكت ضحكة
عاليه كدا وقالتلى انتا بقى الى مش مغفل قولتلها انتى شايفه ايه قالتلى انا
شايفه الى عمرى مشفته ولا اتخيلت انه يطلع منك انا عمرى ما اتنكت بالمتعه
واللذه دى فى حياتى ولا الوقت دا كله قالتلى انتا فضلت كتير اوى عبال ما
نزلتهم فى طيزى قولتلها لا ما انا قبل ما انيكك بسعتين تلاته ضرب عليكى زى
تلت اربع عشرات عشان كدا غيبت لما نزلو اتخضت مرة واحدة وقالتلى عليا انا
قولتلها اه انا بقالى زى شهرين عمال اضرب عليكى عشرات من يوم ما كنتى فى
الحمام وسايبه الحمام مفتوح وانا شفتك وفضلت اتفرج عليكى من يومها
وانا كل ما تيجى فرصة وانتى نايمه اقف على الباب اتفرج عليكى وانتى نايمه
واضرب عليكى عشرة وانا واقف قالتلى عشان كدا مكنتش بتكلمنى كتير وكنت بتهرب
منى طب وقبل الشهرين دول قولتلها مكنتش عارف ولا يشايف الجمال والحلاوة دى
غير لما شفتك فى الحمام بقميص النوم انتى كنتى على طول فى البيت كنتى
بتلبسى هدوم واسعه وتقليه قالتلى عادى انا واخده على كدا قولتلها خليكى على
كدا عشان محدش يلاحظ انا خلاص عرفت ايه الى تحت قالتلى بدهشه ايوة صحيح لما
باباك يرجع هنعمل ايه قولتلها بابا لسه قدامه شهر ونص تعالى منفكرش فى حاجة
خالص غير فى الشهر ونص دول واحنا مع بعض لما ييجى وقتها نشفلها اى صرفه
انسى بقى وعيش معايا حياتنا الجديدة قالتلى حياتنا الجديدة قولتلها اه
قالتلى ازاى ؟ قولتها هتقعدى شهر ونص تتناكى اكتر من عشر مرات فى اليوم
بصتلى كدا وقالتلى وانتا تقدر تنيك تلت مرات حتى فى اليوم قولتلها انا مش
قايم من على السرير وانتى كمان غير فى ميعاد الاكل ولو حد فينا اضطر يروح
الحمام وكمان زى ما هناكل سوا هنروح الحمام سوا مش هسيبك قالتلى انتا مجنون
قولتلها لا مش انا الى مجنون زبرى هوا الى مجنون بخرم طيزك وشفايف كسك وبين
بزازك وفى بوئك راحت بيسانى من شفايفى وضحكا وقالتلى ممكن اطلب منك طلب
قولتلها ممكن قالتلى عاوزاك تقوم تفنس طيزك على السرير وتعمل زى ما كنت
عملا انا امبارح من غير ما افكر قومت على السرير وعملت وضع الكلب وفنست
طيزى على اخرها لفوق لفت هيا لطيزى وفضلت تبوس وتحسس عليها وفتحت طيزى
وطلعت لسانها وفضلت تلحس فى خرم طيزى بلسانها زى خمس دقايق وبعدين جابت
كسها وحطته على خرم طيزى وفضلت تفرك بكسها فى طيزى شويه وراحت مديرة وعملا
وضع الكلب عكسى بالظبط وقالتلى خليك زى ما انتا وحططت طيزها قصاد طيزى
بالظبط ونزلنا حك طيزنا فى طياز بعض بينى وبينكم انا اتجوبت معاها وفضلت
احك انا كمان طيزى بطيزها لحد ما سخنا على بعض وابتدينا نحك على اخرنا لحد
ما وقعتها من على السرير لما اطيزنا سابت بعض بعد هيا ما وقعت انا حسيت
بطيزى هايجة على اخرها وعاوز اى حاجة تلزق فيها تانى قولتلها الزقى تانى
قالتلى لا خليك زى ما انتا راحت قايمه تفه على خرم طيزى وابتدت تبعبصنى فى
خرم طيزى وتدخل البعبوص وتطلعه تدخله وتطلعه شويه شويه وساعدتها بقيت ارجع
طيزى واقدمها مع البعبوص وارقصلها بطيزى والبعبوص جوا فى طيزى بقيت مستمتع
وهيا بتبعبصنى ساعتها ابتدى زبرى ينام وطيزى بدأت تحرقتى وهيا تتف وتدخل
وانا اتاوه زى الشرموطه وهيا بتيعصنى قالتلى اه لو عندى زبر زى زبرك كنت
نكتك فى طيزك يا خول قولتلها كفاية كدا احسن ابقى خول بجد ضجكت وقالت
ساعتها ندور على واحد يكنا احنا الاتنين قولتلها وتستغنى عنى قالتلى مفيش
اى حد فى الدنيا ممكن يعوضنى عن زبرك يا روحى قولتلها تعالى بقى اضربيلى
عشرة بايدك الناعمه دى قالتلى مش هتنيكنى الاول انا طيزى مولعه على الاخر
قولتلها بعد ما تضربيلى عشرة نمت على ضهرى وهيا جات مسكت زبرى تفت عليه
ونزلت ضرب عشرة لزبرى وانا نايم مستمتع بايدها الناعمه عشان اول مرة واحدة
ناعمه زيها تضربلى عشرة خلصتلى ضرب العشرة انا بينى وبينكم مكنتش قادر من
ليلة امبارح ومش حاسس بجسمى لما خلصت قالتلى ها مش هتنيكنى انا مكنتش عارف
اهرب منها ازاى االساعه دى قولتلها خدى فلوس وانزلى الصيدلية هاتى علبة
توبس عشان لو ممسكتش نفسى وانا بنيكك من كسك ونزلتهم فى كسك وحملتى منى
قالتلى عادى يا حبيبى قولتلها عادى ازاى قالتلى اصل انا عاقر ومش بخلف
وباباك عارف كدا وعشان كد اتجوزنى انا من الفرحة حضنتها اول ما سمعت
الكلمتين دوول قولتلها يعنى لو نزلت فى كسك لبن مهما نزلت عادى مش هتحملى
قالتلى نزل فى كسى زى ما تحب ولا هيأثر قولتلها طيب تسمحيلى انيكك فى كسك
راحت نايمه على السرير ومفشخا رجليها وفتحا كسها بايدها وعماله تبعتلى بوس
من بوئها على الهوا انا شفت المنظر دا قدامى هجت عليها زى الحصان ونمت
فوقها ومسكت زبرى دخلته كله فى كسها لدرجة انى من كتر الهياج الى انا كنت
فيه وانا دخل زبرى فى كنت عمال احاول انى ادخل بيضانى هيا كمان مع زبرى فى
كسها فضلت انيك فى كسها زى تلت دقايق كدا فى كسها وانا بنيك
فيها روحت مطلع زبرى بسرعه . قومت من على السرير وشلتها نزلتها على
الارض عملتها زى الكلب وجبت الحزام وخليتها تمشى قدامى على ايديها ورجليها
وانا ماسك الحزام وراها وسيقها زى الحمار وعمال اضربها على طيزها عشان تمشى
وكل ما بطل ضرب تقف عشان اضربها تانى على طيزها وعمال اتفرج على طيزها
الكبيرة وهيا تطلع وتنزل زى الجلى وانا ماشى وراها اسوق فيها بالحزام وهيا
بنت متناكه لبوه عماله تتمنوك بطيزها قدامى وانا هشد فى شعرى ورها من
لبونتها وشرمطتها والسعادة الى انا شايفها قدامى وبين ايديا مش عارف كنت
محروم الفترة دى كلها من الجنس ازاى وازاى هقدر اعيش بعد كدا من غير جنس
ونيك وطيز وكس زى الى بين ايديا دول خليتها ماشيه مفنسه ورحت راكب فوقيها
وزبرى فى خرم طيزها وهيا ماشيه بينا لحد ما وصلنا للصالة رفعتها على الكرسى
مسكت فى الكرسى وطيزها كلها بره الكرسى ومفتوحه على الاخر وخرم طيزها بينبض
قدامى مسكت طيزها وجيت مدخل زبرى فى خرم طيزها وشغال فيه نيك على اخرى
لدرجة انى مكنتش حاسس برجلى وهيا شيلانى وهيا نزلا صراخ ولا اكنها بتولد
وانا نازل نيك فيها زى النار لحد ما نطرتهم جوا فى طيزها طلعت زبرى وجيت
مرمى على الارض على السجاد وانا مش قادر اتنفس من النيك ومش حاسس بجسمى من
التعب وهيا نامت جمبى على بطنها ومسكه طيزها فتحاها بايدها مش عارفا تقفلها
من كتر الحروقيه الى كانت فى خرم طيزها شوية شويه وطيزها بردت وسبتها ونامت
عادى على بطنها وانا ارتحت شويه وهديت شويه وبتفرج على طيزها كدا وهيا
نايمة جمبى على السجاد لقيت طيزها حمرا ومعلم فيها صوبعى مكان ما كنت
بضربها عليها وبقيت جسمها ابيض ملبن انا مسكت طيزها وفضلت احسس عليها بحنيه
وهيا ترقص بطيزها معايا على التحسيس وتتأوه بصوت واطى وتقولى بحب بصوت ناعم
وهادى لحد ما حطيت راسى على ضهرها وكملت بوس فى ضهرها من فوق لتحت ومن تحت
لفوق وشويه وروحت نايم عى ضهرها وفارد جسمى عليها وزبرى النايم على طيزها
ودماغى عند دمغها وفضلنا نكلم بعض كلام عشاق بحنيه وهيا ترد عليا بشرمطه زى
ما يكون واحدة سايحه على اخرها وبصوت هادى كله رومانسيه لحد ما قالتلى انا
مش عاوزا راجل بعدك واتقلبت بجسمها فوقى ونزلت بوس فيا فى كل جسمى وتلعبلى
فى شعر صدرى وتمصلى حلمات صدرى لحد ما نزلت لزبرى مصته شويه وكملت مص فى
بيضانى غابت كتير تمص فى بيضانى لحد ما مسكت زبرى ودخلته فى بوئها ونزلت مص فيه زى ما كانت بتاكله من كتر
المص انا زبرى وقف تانى على اخره نيمتها على ضهرها وحطيت زبرى فى كسها ونمت
عليها وزبرى فى كسها وشفايفى فى شفيفها وومش قادر انزل واطلع لحد ما زبرى
نام فى كسها وفضلت نايم عليها وهيا تحتى
عماله تحسس على جمسى كلى باديها وهيا حضنانى وتدلكهولى بحنيه ورحت فى النوم
وانا نايم عليها ومحستش بنفسى كانت السعه حوالى 11 وفوئت حولى الساعه واحدة
لقيت نفسى نايم على الارض لوحدى ومحدش جمبى وسمعت صوت فى المطبخ وبعدين
قومت ورحيت على كنبة الانتريه لقيتها عماله بتحضر الفطار على السفرة ولبسه
طقم يهبل كانت لبسه ستيانه صفره ضيقه عليها ومن كتر الضيق مطلعه بزازها
كلها لقدام وكلت اصفر ضيق برده عليها بخطين رفيعين اوى اوى ويادوب رقعه على
كسها ورقعه على طيزها ضغيرة كدا منظره جنان وفوقيهم قميص نوم احمر شفاف
وقصير لحد اول الكلوت من فوق وهيا عماله تحضر الفطار وتوطى على السفرة كدا
وكدا وانا نايم اتفرج عليها وعلى جمالها قومت روحتلها المطبخ خليتها واقفه
وحضنتها من ورا ونزلت فرك بزبرى فى طيزها من ورا وبوس فى رقبتها وتفعيص
بايدى فى بزازها وهيا عماله تدلع بجسمها بين ايديا وقالتلى يلا روح خد دش
عشان نفطر دخلت الحمام آخد دش واوا ما زلت الميه السائعه على جسمى زبرى وقف
ليفت جسمى بالصابون كملت
الشاور وطلعت فطرنا وقعدنا نفطر بعض فى بوء بعض ولا المتجوزين نهار
صباحيتهم وهزار وضحك ونكت قبيحه لحد ما خلصنا فطار وشربت كباية العصير واول
ما خلصتها قامت باستنى فى بوئى وروحت قايم عليها رددلها البوسه فى بوئها قومنا من على
السفرة واحنا حاضنين بعض روحنا الانتريه وقولتها عاوزك ترقصيلى قالتلى بس
كدا من عنيا شغلت الكاسيت واتحزمت وقعدت ترقص لقيت عليها رقص بنت المرة
الشرموطه يخبل يطير العقل قومت وهيا بترقص وعملت نفسى برقص جمبها وجيت
منزلها الكلوت افتكرتنى هيجت عليها وعاوز انيكها وبطلت رقص قولتلها لا كملى
انا بس عاوز اشوف طيازك وهيا بتتهز على طبيعتها من غير كلوت ضحكت وكملت رقص
وراحت قالعا القميص والستيانه ورمياهم على الارض ورقصت مالص خالص وهيا
بتتهز وجسمها كله بيتهز وهيا بترقص ايه الحلاوة والجمال والسكس دا انا عمرى
ما شفت كدا فى حياتى وبصراحه عاوز اقوم انيكها ومش قادر وقاعد هتجنن وها برقص ومفييش حيل عشان انيكها جات وهيا
بترقص قعدت على رجلى وانا لابس الشورت ونزلا حك فى زبرى بطيزها وهيا بترقص
وبوس فى شفايفى وقالتلى مش قولتلك مش هتقدرعليا نيك عشر مرات فى اليوم انا
سمعت الكلمتين دول وهيا بتسخنى عشان انيكها بنت الزانيه وقولتلها لازم
انيكك ومن طيزك عشان اللماضة دى وروحت منزل الشورت وهيا قاعده على رجلى
وغارز زبرى كله فى خرم طيزها مرة واحدة لقيتها راحت صرخه مرة واحدة على
اخرها وتقولى انا اسفه مش هعمل كدا تانى قولتلها بعد ايه ما خلاص زبرى فى
طيزك يا منيوكه يا مستفزة راحت ضحكة وقايلالى ما انا كنت بستفزك عشان زبرك
يفضل مدفى طيزى على طول ويفضل زبرك وخرم طيزى اصحاب على طول وميفرقوش بعض
للابد مووووووووه فضلت انيك فيها وهيا قاعدة على زبرى وعماله تنزل وتطلع
بطيزها على زبرى وانا زبرى واقف على الاخر ومش قادر احرك جسمى بس هيا كانت
مسعدانى اوى وكانت هيا الى بتنزل وتطلع من غير انا ما اعمل مجهود لحد ما
قامت وغيرت الوضع وقعدت على رجلى وانا قاعد ووشى فى وشها ودخلت زبرى فى
كسها وفضلت تروح وتيجى على ركبى وزبرى فى كسها وعنيها فى عنيا وساكتا خالص
ومركزا فى ان كسها ما يفلتش من زبرى وانا قاعد ابص فى عنيها وبتفرج على
تعبيرات وشها وهيا بتتناك منى ومركزة اوى لحد ما حضنتنى جامد وقالتلى انا
تعبت قوم انتا نكنى قولتلها وانا كمان تعبت انزلى على ركبك ومصى زبرى لحد
ما ينطرهم فى بوئك وخلاص قالتلى لا يا حبيبى عشان خاطرى انا عاوزا اللبن
ينزل فى كسى وراحت بيسانى فى بوئى انا قمت البلها رغبتها وقعدتها على
الكرسى مكانى وفشخت رجليها على الاخر ودخلت زبرى فى كسها وفضلت انيك فى
كسها لحد ما نزلتهم فى كسها واول ما نزلو رحت مرمى على الارض من التعب وهيا
قعدت شويه وراحت رميا نفسها عليا ونيما فوقى ونزلت بوس فى جسمى كله لحد ما
وصلت لزبرى فضلت تمص فيه وتصفيه من اللبن فى بوئها ولما خلصت رجعت تانى
نامت فوقى ولزقا شفيفها فى شفايفى وفضلت تكلمنى وهيا سايحا وشالت ايدى
وراحت حطاها على طيزها اعدت احسسلها على طيزها وهيا ترقص طيزها مع التحسيس
لحد ما فضلت ابعبص فى خرم طيزها وهيا تصرخ براحه وبلونه كانى بنيكها لحد ما
هديت ووقفت عن التبعبيص بس صبعى كان جوا طيزها وهيا كمان هديت بطيزها وبطلت
رقص وبطلت كلام ونامت فى حضنى وانا كمان هديت على الاخر ونمت فى حضنها
نكمل الفصل الجاي