ا
ابيقور
عنتيل زائر
غير متصل
المقدمة
انا عمر من إحدا حواري مدينة القاهره اعيش انا وامي واختي
انا(عمر ١٨ سنه ١٧٥ سانتي في الصف الثالث الثانوي)
امي(حنان ٤٨ سنه ١٦٧ سانتي مدرسة رياضيات في مدرسه ثانويه)
اختي(ولاء ٢١ سنه ١٧٠ سانتي في كلية تجاره *من ابطال القصه*)
بابا كان مهندس بترول توفى من ١٢ سنه في حادثة انفجار في إحدى آبار البترول ومكانش عندو غير اخ واحد وعايش برا مصر ومش بنسمع عنو حاجه
احنا ساكنين في عماره ١٥ دور بابا سابهالنا واحنا عايشين على مرتب ماما ومعاش بابا وإيجارات العماره وعندنا عربية بابا وحالتنا الماديه كويسه
حياتنا كانت طبيعيه جدا
أمي ست محترمه ومتحشمه جدا
بنصحا كلنا الصبح ونفطر وننزل نركب العربيه
ماما توصل اختي للجامعه بعدين نكمل انا وهي للمدرسه وترجع هي الضهر تحضر الغدا تكون اختي رجعت من كليتها وانا رجعت من دروسي الي بعد المدرسه واوقات كنت بتأخر
وناكل مع بعض
بعدين امي بيجيلها طلاب عشان ياخدو درس خصوصي ف بتنزل للدور الارضي كل يوم ساعتين وترجع وساعات بتخرج تشوف صحباتها او ننزل كلنا نتعشا بره ونرجع ننام ونبدأ يوم تاني
انا بقا كان ليا صاحب اسمو خالد واختو التوأم خلود
انا وخالد كنا صحاب جدا ودايما مع بعض في المدرسه والدروس وخلود كانت معظم الوقت مع صحابها البنات لكن بنمشي مع بعض في الطريق واحنا رايحين او راجعين
وكنا بنزاكر مع بعض ممكن انا اروح لبيت خالد او خالد واختو يجو عندنا
ولاء وخلود كانو صحاب ودايما بيتقابلو وبيتكلمو
الجزء الأول
في يوم كانت اختي معندهاش محاضرات ف مش نازله الكليه وكنت انا وماما في المدرسه
انا حسيت بتعب في بطني وصداع فاخدت اذن من مدير المدرسه وعرفت أمي اني مروح وطلعت ركبت تاكسي للبيت
لما طلعت للشقه بتاعتنا الي في الدور الرابع فتحت الباب من غير ما اخبط او ارن جرس ولقيت اختي ولاء قاعده قدام التليفزيون بالسنتيان والكلوت بس واحنا كنا في اخر شهر مايو ف كان الجو دافي
انا لما شفتها بالمنظر دا وقفت شويه وانا مستغرب ومخضوض انا اول مره اشوف جسمها كدا لان لبسها في البيت احيانا واسع وبكم او بنص كلم او ضيق وبكم او بنص كم بس مش بالطريقه دي
جسم ابيض مشدود وبزاز في حجم حبة التفاح مغطيهم برا اسود ووراكها بيضا ومشدوده وكلوت اسود
ف هي خدت بالها مني واتخضت وقالت وهي مخضوضه
ولاء: انت اي الي جابك دلوقتي
انا بعد ما سمعت صوتها وفوقت: حسيت نفسي تعبان واستأذنت وجيت
ولاء: عرفت ماما؟
انا: اه قلتلها قبل ما اجي
ولاء: طيب انت اي الي تاعبك
انا: بطني تاعباني ومصدع
ولاء قامت من مكانها وجات نحيتي: طب ادخل غير وانا هجبلك دوا تاخدو وتنام ويبقا اهدا شويه مش عشان شفت حتة لحمه قدامك يعني وافتكر اني اختك
وضحكت ضحكه خفيفه وهي بتبص لزبي الي عامل خيمه في هدومي
انا خدت بالي وانحرجت منها
ولاء بعد ما مشيت وراحت نحية اوضة ماما: مكسوف من اي ياهبل انت
وقالت: وراك دروس النهارده؟
انا: اه كمان تلت ساعات كدا
ولاء: طيب يبقا هتنام شويه وتصحا عشان تروح دروسك
انا دخلت الاوضه وانا لسه مذهول من الي شفتو وحاسس بأحساس غريب وزبي هيفرتك هدومي وغيرت ولبست تيشيرت ازرق وبنطلون ترينج اسود ورحت نمت على السرير وزبي زي ماهو واقف وظاهر
بعد شويه لقيت ولاء داخله بعد ما لبست تيشيرت ابيض نص كُمُ فوق البرا ولسه من تحت بالكلوت بس وظهرت ليا طيز بارزه ومدوره وجميله وبتتهز مع كل خطوه
وكان في ايدها حبوب وكباية ميه
وادتني الدوا والميه وهي بتبص عليه وعلى زبي
وقالت:خد دول هيريحوك ويبقا اهدا شويه
وضربت زبي من فوق البنطلون ضربه خفيفه وهي بتضحك وطلعت برا
نمت وانا مش عارف انسا منظرها وهي قاعده من غير حاجه تغطيها ولا قادر انسا نظراتها لزبي وهي برا او لما لمستو من فوق البنطلون وطلعت
كنت حاسس نفسي عايز ادخل في حضنها وامسك بزازها وارضعهم
كنت عايز احط زبي بين وراكها او كسها او طيزها بس ازاي هي ممكن ترضا
وممكن تقول لماما وساعتها ابقا رحت في داهيه
المهم نمت وصحيت بعدها بساعتين وكان وجع بطني خف شويه ومفيش صداع
طلعت بره الاوضه لقيت ولاء وماما بيحطو الاكل على السفره
ماما كانت لابسه اسدال ابيض واسع خفيف وغطا رأس
وولاء كانت بنفس التيشيرت الابيض النص كم ولابسه برموا احمر ضيق لحد تحت ركبه بشويه
طلعت وماما شافتني
ماما: صباح الخير يا حبيبي .. عامل ي دلوقتي
انا: تمام بقيت كويس بعد الدوا
ماما: الف سلامه يا قلبي .. تعالا يلا عشان تاكل وتروح دروسك
وقعدنا اكلنا مع بعض وكل لما ابص لولاء الاقيها تصلي وتبتسم مش عارف لي
المهم نزلت ووصلت مكان السنتر بتاع الدروس وقعدت في كافيه قريب منو وطلبت قهوه وطلعت سيجاره اشربها والمفروض مفيش حد يعرف اني بشرب سجاير غير خالد صحبي بس
وانا قاعد بفتكر منظر اختي وهي قاعده بهدوم داخليه وجسمها باين وشكلو يجنن ولا صوت ضحكتها ونظراتها لزبي وساعة ما ضربتو بخفه وانا نايم
كنت ساعتها هايج وزبي واقف ومش حاسس بالدنيا جيه صوت من جنبي
الصوت: المعلم شاف مين عشان يسرح في السجاره وبتاعو يقف بالشكل دا
انا: ياعم يلعن شكلك خضيتني
خالد: مالك ياعم علينا ما براحه
انا: بطل بس حركات العيال دي عشان مش ناقصاك
خالد: طيب متزعلش ياعم
وقال: هات سجاره
اديتو سجاره وولعتهالو
خالد: مالك بقا
انا: مالي ازاي؟
خالد: مالي ايه ياعم قاعد بتفكر في مين كدا
انا: مفيش حاجه ياعم
خالد: مفيش ازاي دانت كنت مش هنا اصلا وزبك واقف وحالتك حاله (وقعد يضحك)
وقال: شفت مين بقا عشان تهيج كدا .. تلاقيها بسمه الي معانا صح؟
وقال: البت دي يسطا فرس بجد عليها جسم يهبل
انا: ياعم مش بسمه
خالد: يبقا شروق بتاعة المنيل بس انت بتقول عليها وحشه مش عارف لي
انا:ولا شروق
خالد: امال مالك كدا .. ماهو انا مش سايبك غير لما اعرف
انا: بص هسألك على حاجه .. هو انت لما تعجبك وحده وعايز توصل ليها هتعمل اي
خالد: في طرق كتيير .. ممكن ادخلها واقولها بحبك وعايز نرتبط وبعدين اقرب منها شويه شويه واجيبها في حضني او مثلا اقفشها في مكان لوحدها وانيكها بس من غير ما تشوف وشي عشان مش نتكلبش .. او ممكن امسك عليها حاجه واهددها
انا: طب لو البنت دي قريبه منك؟
خالد: مش فاهم
انا: يعني مثلا لو قريبه منك وبتشوفها على طول
خالد: دا كدا اسهل ياعم ممكن مثلا احاول اغريها والبس ضيق يبين جسمي قدامها وكدا لو هي الي عايزاك هتدور على فرصه تقرب منك .. او ممكن تعزمها على حاجه وتحطلها حبوب تهيجها ولما الحبوب تشتغل تاخدها انت بقا وتعيش حياتك
وقال: بس مش فاهم انت بتتكلم على مين
انا: مفيش دا بس واحد عارفو من الفيسبوك كان بيسأل ازاي يوصل لحبيبتو وهما بيتقابلو كل يوم وكدا
خالد: ودا مستعجل على اي دا
انا: المهم لو هي مثلا عايزاني اعرف ازاي
خالد: دا بيبان عليهم
انا: ازاي
خالد: يعني تلاقيهم بيبصولك وبيبتسمو .. وتلاقيهم دايما بيحاولو يلفتو نظرك بلبسهم وجسمهم .. او يبصو للزب ويحاولو يلمسوه او يهيجوك عشان يظهر .. وممكن يتحرشو بيك بس دي محتاجه جرائه
انا: انت جبت الخبره دي منين ياض
خالد: ياعم انا من زمان بتابع سكس وبشوف قصص فبتعلم منهم
انا: طب يلا عشان نخش الحصه بدل ما نتهزأ
خالد: يلا
بعد ما خلصنا دروس وطلعنا كنا ماشيين انا وخالد وخلود ووصل كل واحد لبيتو وانا طلعت لقيت امي تحت مع الطلبه في حصه واختي بتزاكر في اوضتها
دخلت اوضتي وغيرت وقعدت افكر ازاي اوصل لاختي من غير ما اتفضح
بعد ساعه ماما طلعت وقعدنا نتعشا وكل واحد دخل اوضتو ينام وانا نمت وكل تفكيري ازاي اوصل لاختي ولاء وهعمل اي
الجزء الثاني هنعرف عمر عمل اي عشان يوصل لاختو
شكرا لكل واحد شاف القصه وعجبتو واي حد عندو تعليق او نقض في الاسلوب او اقتراحات انا اتشرف بيها
??
الجزء الثاني
شكرا على تعليقات الجميع اولا
وبالنسبه للناس الي عايزه ميعاد تنزيل الاجزاء ف ممكن يكون مثلا تلت ايام في الاسبوع او يومين ومعلش لو كنت بطول او مفيش معاد ثابت بس غصب عني عشان ظروف الدراسه والكليه وانا اصلا في فترة امتحانات ومزنوق زنقة كلاب??
وبالنسبه للناس الي بتقول مش عايزه دياثه في القصه ف انا اصلا كنت عاملها وفي دماغي هتكون فيها دياثه بس عيوني للجميع
هحاول اقلل من level الدياثه شويه?
واما الجزء الاول دا كان قصير عشان انا كتبتو في ساعه ونص بس ودا يوم الاربع الي فات يوم ٢٦\١\٢٠٢٢ ف مكانش في وقت اكمل
نرجع لقصتنا . . .
وقفنا لما عمر نام وهو بيفكر هيوصل لاختو ازاي ونكمل من هنا : . . .
صحيت من النوم على صوت ولاء
ولاء: واد يا عمر ... انت يااابني ... هتتأخر وتأخرنا معاك يا كسول
انا ونا نايم: سيبيني في حالي يا ولاء انا تعبان
ولاء دخلت وقربت كانت لابسه بجامة نوم بني وفضلت تهز فيا وايدها فوق بطني وانا تحت الكوڤرته: تعبان مين ياض انت هتسطعبط
انا بدأت اتعدل واقوم واشيل الغطا من فوقي: طيب طيب خلاص
ولاء بخضه: اي دا يا متخلف انت ... انت ازاي تنام كدا
انا:كدا ازاي
ولاء: انت مش حاسس بنفسك؟!!
انا خدت بالي اني من غير هدوم خالص: اه معلش كنا صحيت بالليل حسيت مش جايبي نوم اخدت دش ساخن ومن التعب نمت كدا
ولاء وهي بتحاول تشيل عيونها من عليا ومن على زبي الي كان مستعد وقايم :طب قوم ياخويا البس هدومك عشان تفطر وتروح مدرستك
انا: طيب طيب
ولاء طلعت وقفلت الباب وراها وانا قمت وابتسمت وقلت في نفسي "ولسه" لاني كنت مخطط لكدا ونمت من غير هدوم وهي كدا كدا بتصحيني كل يوم ومامت بتعمل الفطار
لبست بتطلون وقميص المدرسه و جبت الشنطه وطلعت قعدت وكانت امي جوا بتحصر الصحون واحنا قاعدين بدأنا حوار
ولاء: مينفعش الي بتعملو دا
انا: انا هملت اي
ولاء: اقصد مينفعش تنام من غير هدوم او جاحه زي كدا ... لاحظ ان في غيرك في البيت
انا: طب مانتي كنتي قاعده امبارح من غير هدوم تقريبا
ولاء: انا مكنتش اعرف انك هتيجي بعدين انا حره طلاما مفيش حد في البيت
انا: مانا حر برضو طلاما مفيش حد في اوضتي
ماما وهي جايبه الصحون: مالكو يا ولاد بتتخانقو لي
انا وولاء بعصبيه في نفس الوقت: مفيش ي ماما
ماما: مفيش اي دانتو فاصل ليكو تكه وهتاكلو بعض ... يلا خلينا نفطر عشان اتأخرنا
خلصنا اكل وقمنا وكل واحد راح لشغلو
فضلت اسبوع اتعمد اظهر جسمي وزبي لولاء .. كنت بسيب باب الاوضه مفتوح وانا بغير او باب الحمام وانا باخد دش .. وبتعمد العب في زبي وانا في الحمام بس لما اتأكد انها شايفاني .. لحد ما حسيت منها تجاوب .. في الاول بتتعصب مني لما تشوف مني كدا لكن دلوقتي بقت عادي بالنسبالها لحد ما جيه اليوم الي غير حياتي
في يوم اتنين واحنا بنستعد للنوم وكانت ولاء في اوضتها وانا في الحمام وماما في الصاله جيه تليفون لماما من اهلها في الشرقيه وعرفت ان اخوها حسن عمل حادثه
انا ساعتها كنت طالع من الحمام وسمعت المكالمه وماما دخلت اوضتها تلبس عشان تسافر
بعد ما خلصت وطلعت جات اوضتي وادتني ١٥٠٠ جنيه وقالت -
ماما: انا هسافر لخالك واحتمال ابات هناك فتره خد الفلوس دي عشانك انت واختك وعرفها اني مشيت وخليها تعرف الطلبه اني مسافره ويبقا هكلمكو كل يوم
انا: حاضر يا ماما تروحي وتيجي بالسلامه
ماما: تسلم يا حبيبي يلا باي
انا: باي
ماما طلعت من الباب وانا قلت دي فرصتي .. لازم في الكام يوم دي اجيب فيهم ولاء بأي طريقه ....
صحيت الصبح بدري ودخلت على ولاء الاوضه عشان اصحيها .. وكانت تحت البطانيه ولاين انها لابسه تيشيرت كد لونو وردي
ناديت عليها كذا مره مردتش ف سحبت الغطا من عليها وكانت نايمه على بطنها وفارده رجل وتانيه رجل و لابسه برمودا اسود ضيق تحت الركبه وقعدت انادي عليها واهز فيها وايدي على خصرها
ولاء: ياعم حل عني المنبه لسه مرنش لسا بدري
انا: قومي يابت انتي بلاش كسل
ولاء: يابني مش ناقصاك سيبني في حالي
انا: لو ماصحيتيش دلوقتي هتزعلي
ولاء: اتفلق وامشي اطلع برا
انا: انتي حره
طلعت على السرير وقعدت فوق طيزها وكان يفصل بين زبي وطيزها هدومنا بس
وطيت ايديا الاتنين تحت بطاطها
ولا: انت بتعمل اي
انا: بصحيكي
وحركت صوابعي قعدت ازغزغ فيها
ولاء انفجرت ضحك وقامت من تحتي .. انا حضنتها من ورا وثبتها فضلت ازغزغ فيها
ولاء وهي بتضحك وتصوت: بس يا حيوان بطل
انا: قلتلك هتزعلي وانتي مش سدقتي
ونيمتها وانا حاضنها من ورا وايدي وصلت لبزازها وبقيت ماسك فيهم وااااااااه على طراوتهم وحلاوتهم الي ماتتوصفش .. زبي قام على اخرو وبقا بين فلقات طيزها
ولاء: انت بتعمل اي
انا قربت من ودانها وبحنيه: بصحيكي
ولاء: طب بطل بقا انا صحيت يلا سيبني
انا: مش سايبك عايز انتقم منك
ولاء: لي
انا: عشان انتي بتصحيني كل يوم غصب عني وانا بكون عايز انام
ولاء زقتني وفكت ايديا من بزازها وقامت: مانت الي كسول ومش بترضا تقوم
ولاء رات نحية الباب وانا قمت حضنتها من ورا تاني وزقيت وصتي جامد وزبي بقا على خرم طيزها ومفيش غير الهدوم الي حايشاه
انا: انا عيل ؟!! انتي الي جبتيه لنفسك بقا
مسكت بزازها جامد وشلتها ورميتها على السرير ونمت فوقيها
ولاء: سيبني ياعمر بقا انت اتجننت ولا اي
وقامت من تحتي طلعت برا بسرعه وكانت بتنادي ماما
انا طلعت من الاوضه وقعدت في الصاله وولاء جات بتسأل
ولاء: هي ماما راحت فين
انا: في الشرقيه .. خالك حسن عمل حادثه وهي راحتلو وممكن تبات
ولاء: دا امتا دا
انا: امبارح بالليل
ولاء: وانت بقا خدتها فرصه وقاعد تمسك صدري وتدايقني .. بس هي تيجي وهقولها على كل حاجه
وبعدين سألت: طب هي سابت معاك فلوس؟
انا: اها
ولاء: طب هاتهم
انا: لا
ولاء: يعني اي لا
انا: يعني لا
ولاء: بطل رخامه وهات الفلوس بقا محتاجه اجيب حاجات للكليه مش فاضيالك
انا: مينفعش الفلوس دي المفروض تكفينا الفتره الي ماما هتغيبهم ف مش عايزين نضيعهم .. بعدين هي سابتهم معايا انا مش انتي ف لو هتجيبي حاجه تقوليلي انا
ولاء: وانت بقا هتعمل عليا راجل وتتحكم في تصرفاتي مثلا
انا: راجل غصب عنك والي عندك اعمليه
ولاء اتنرفزت وراحت اوضتها ورزعت الباب جامد وانا بضحك .. دخلت اوضتي لبست هدومي وطلعت وكانت ولاء لسه طالعه من اوضتها وكانت لابسه للكليه
ولاء: هات ٢٠٠ جنيه
انا: ليه
ولاء: هو اي الي لي عايزه فلوس عشان انزل الجامعه
انا محبتش ارخم عليها اكتر ودخلت جبتلها الفلوس
هي نزلت وركبت تاكسي ومشيت وانا اتمشيت لحد العماره الي فيها خالد وطلعت وخبطت على الباب .. فتحتلي خلود ورحبت بيا ودخلت قعدت في الصاله .. طلع خالد من الاوضه وبيسألني: اي ياعم مش كنت بتروح في عربية امك
انا: ماهو عشان انت بتنق فيها اهي سافرت وهقرفك
خالد: اقرفني ياعم براحتك
خلود: هي طنط حنان سافرت ليه
انا: خالي حسن عمل حادثه وهي سافرتلو الشرقيه
خلود: الف سلامه عليه
خالد: الف سلامه ياعم .. بس جات في مصلحتنا برضو
انا: اي الي انت بتقولو دا ياعم
خالد: مش قصدي حاجه ياعم *** يقومو بالسلامه وكل حاجه .. انا اقصد انك هتقضي معايا وقت اكتر وكدا
انا: لا مش هقعد كتير
خالد: لي ياعم
انا: لاحظ اننا داخلين على فترة مراجعه وامتحانات يا خالد ومفيش وقت .. غير كدا مينفعش اسيب اختي ولاء لوحدها .. انتو مش نازلين ولا اي ولا مش رايحين المدرسه
صوت من ورايا: ايوا هيروحو يلا عشان اوصلكو
انا: عم ايمن عامل اي(عم ايمن والد خالد وخلود ٥٦ سنه دكتور بيطري)
ايمن: حبيبي يا عمر انت اخبارك اي
انا: بخير الحمد***
ايمن: دايما .. يلا عشان نمشي
احنا التلاته: يلا . . .
رحنا المدرسه وخلصنا ورجعنا وعم ايمن وصلني لحد البيت .. طلعت ودخلت وولاء كانت لسه ماجتش .. دخلت اوضتي وغيرت هدومي ودخلت المطبخ مكانش في حاجه جاهزه وانا كنت جعان .. طلعت وقعدت قدام التليفزيون وبعد نص ساعه ولاء رجعت .. دخلت وشافتني ومتكلمتش وكملت لاوضتها .. بعد خمس دقايق قمت ودخلت عليها فجأه وكانت بتغير كانت لابسه تيشيرت واسع بكم لونو موف ولسه بتلبس بنطلون ابيض فوق الكلوت الاحمر .. اول ما دخلت هي اتخضت زعقت فيا
ولاء: في اي يا حيوان مش تخبط (لبست بنطلونها وعدلت هدومها)
انا: بطلي تزعقي فيا كدا انا مش عيل صغير
ولاء: وحركاتك دي مايعملهاش عيل صغير
انا: حركات اي هو انا عملت اي
ولاء: على فكره مش معنا ان ماما هنا يبقا تعمل الي في مزاجك
انا: طيب انتي حره انا كنت داخل اقولك عايزه تاكلي اي بس شكلك مش جعانه
وطلعت قفلت الباب وهي طلعت بسرعه تنادي عليا
ولاء: استنا يا عمر هاتلي معاك اكل
انا: عمر اي بقا مش كنت حيوان من شويه
ولاء: بطل رخامه بقا
انا: طيب .. عايزه تاكلي اي
ولاء: في محل كريبات على اول الشارع هاتلي منو حواوشي
انا: طيب
نزلت جبت الاكل وعديت على الصيدليه وانا راجع جبت شريط حبوب من الي بتعلي شهوة النسوان وعصير منجه عشان احط فيه الحبايه
رجعت ودخلت لقيتها قاعده قدام التليفزيون ف حطيت الاكل قدامها ودخلت اغير هدومي ولبست فانيله بيضه خفيفه ضيقه نص كم والبوكسر الاسود وطلعت
قعدت جمبها وبدأنا اكل وبنتكلم واحنا بناكل . . . .
ولاء: هتقعد كدا مش هتلبس حاجه
انا: لا الجو حلو مش ناقصه خنقه .. انتي مش هتروحي الكليه بكرا صح؟
ولاء: لا .. يوم الاربع مش فيه محاضرات
سكتنا شويه بعدين ولاء قالت: هي ماما قالتلك هتبات كام يوم
انا: مش قالت .. بس قالت هتتصل
ولاء: طب ما نتصل احنا .. واهو نتطمن على خالك
انا: طيب
مسكت تلفوني واتصلت بماما وحطيتها على المكبر
ماما: الو .. ايوا يا عمر يا حبيبي عامل اي
انا: بخير ياماما وانتي اخبارك اي
ماما: انا تمام يا حبيبي شكرا لسؤالك .. وولاء عامله اي .. هي فين
ولاء: انا تمام يا ماما الحمد*** خالي اخبارو اي
ماما: خالك كويس بس هيطول شويه في المستشفى
ولاء: ***يقومو بالسلامه .. انتي هتيجي امتا
ماما: كمان تلت ايام كدا يعني على يوم اللسبت الصبح هكون في البيت
انا: تيجي بالسلامه يا حبيبتي .. وحشتينا
ماما: وانتو كمان وحشتوني يا حبايبي .. يلا خدو بالكو من نفسكو ومتنسوش مزاكرتكو
انا وولاء: حاضر يا ماما
ماما: يلا باي
انا وولاء: باي
قفلت الخط
انا: باين على صوتها الزعل
ولاء: فعلا
انا: هتشربي عصير؟
ولاء: ماشي
دخلت المطبخ وجبت كاستين كبار وصبيت العصير وحطيت في واحده حبايه وقلبتها كويس وطلعت اديتها كبايتها واتأكدت انها شربتها كلها .. بعد شويه قمت وجبت فلاشايه كان عليها افلام عربي واجنبي وصلتها في الشاشه واخترت فيلم اجنبي رومانسي وكنت مختارو عشان كان فيه شوية كوميديا ولقطات +18
ولاء: هتفرجنا على اي كدا
انا: دا فيلم لسه نازل جديد وشكلو جامد
الفيلم بدأ طبيعي جدا وكان كل ربع ساعه يكون فيه لقطة بوس او حضن او سرير وانا مراقب ولاء بطرف عيني وبدأت الاحظ انها مش على بعضها وعرقانه وبتمص شفايفها .. انا من اثارة الفيلم ومنظر ولاء زبي قام وبقا ظاهر في البوكسر .. ف اتحركت وعدلت نفسي بحيث يكون ظاهر لولاء وولاء خدت بالها منو وبقا عينها على الفيلم وعلى زبي وبقا حالها لا يطاق .. بعد شويه قامت من مكانها
انا: على فين الفيلم لسه مش خلص
ولاء: انا تعبانه شويه هروح انام
انا: تنامي اي لسه بدري
ولاء مردتش عليا ودخلت اوضتها .. انا بعد شويه رحت فتحت الباب سنه بسيطه وحصل الي كنت متوقعو .. ولاء قاعده على السرير وسانده ضهرها وقلعت البنطلون وجايبه الكولوت على جمب وبتلعب في كسها وهي مغمضه وكاتمه آآهآتهآ والايد التانيه ماسكه بتتنقل على بزازها .. انا قلعت الفانيله وبقست بالبوكسر ودخلت براحه ومن غير ما تحس نمت على السرير وقربت وشي من كسها واول ما بعدت ايدها شويه نزلت بلساني وبدأت الحس وافرك بظرها .. هي اول ما خدت بالها اتخضت وصوتت وبدأت تحاول تبعديني لكن انا طلعت فوقها وزنقتها في اول السرير وثبتها كويس وبدأت الحس وامسك بزازها وحلماتها
ولا: بتعمل اي يا حيوان اااااه ابعد عني .. اااه سيبني بقا
ولاء كانت بتزقني بإيديها بس مقاومتها بدأت تقل وصوتها يوطا وااهاتها تظهر
ولاء: اه اه سيبني اااه براحه ياعمر أااه
بعد شويه من الحس وفرك حلماتها استسلمت ومبقتش تقاوم وحطت ايدها على راسي وبترفع نفسها عشان الحس اكتر
ولاء: ااااااااه ... ايوا كدا الحس كمان ... ااه احححح كمااان قطع كسي .. ااهه
فضلت الحس وحسيتها هتجيب ميتها ف رفعت وشي وفضلت افرك بظرها بسرعه وانا ماسك حلمة بزها الشمال وهي بتصوت من الشهوه وطلعت ميتها وجسمها خدل وبدأت تهدا .. عدلت نفسي وحطيت زبي على كسها وبدأت افرك كسها بزبي واضرب بزبي وهي فاقت وحطت ايدها على كسها
ولاء: انت اتجننت ولا هي عايز تفتحني؟؟!!
وراحت نحية التسريحه جابت علبة زيت وادتهالي ولفت ونامت على بطنها وفتحت طيزها .. فحطيت شوية زيت على خرم طيزها وشويه على زبي وحطيتو على خرمها وبدأت ادخلو
زبي دخل طيزها وخرمها كان ضيق ودافي وكان احساس يجنن وخاصه اني عارف ان الي تحتي دي اختي ف كنت حاسس بقلق وهيجان ومتعه ونشوه غريبه وكلو في وقت واحد بس المشكله انها مش اتوجعت ف فهمت ان طيزها مفتوحه
انا: انتي طيزك مفتوحه؟؟!!
ولاء: ايوا
انا: مين !!
ولاء: ياعم ماتقلقش مفيش من الي في دماغك دي البت خلود
انا: خلود !!! ازاي
ولاء: نيك بس وانا يبقا هحكيلك
ف دخلت زبي وبدأت انيك واااااه على دا جمال .. كل يوم كنت بتفرج على سكس واتخيل بنات من الي معايا واضرب عشره عليهم بس دا غير .. كنت طاير من الفرحه وفضلت ادخل واطلع زبي وانيكها شويه بسرعه وشويه براحه وهي ااهاتها ماليه الاوضه وريحة العرق وعسل كسها طالعه وكنا في قمة الشهوه والمتعه وفي الاخر جبت لبني في طيزها واترمينا جمب بعض من التعب . . .
الجزء الثالث
بعد ما خلصنا وصلة النيك اترمينا جمب بعض وريحنا خمس دقايق بعدين اتكلمنا
ولاء: انا مش مسدقه الي حصل دا .. معقول اتناك ؟!! ومن اخويا كان
انا: وانا كمان مش مسدق نفسي .. بس كانت جامده بجد .. انا اتبسط جدا
ولا: الصراحه وانا كمان اتبستط
انا: قوليلي بقا في اي بينك وبين خلود ( خلود بنت جميله جدا جدا وبيضا هي في نفس طول ولاء يعني ١٧٠ سانتي وجسمها سابق سنها بزازها اكبر من بزاز ولاء شويه وطيزها بارزه اكتر حاجه كدا من الاخر وشعرها بني وعيونها عسلي وابتسامتها جنيله وشفايفها بس لوحدها تجنن الي يبصلها)
ولاء: ماشي هحكيلك بس الاول الي حصل دلوقتي دا طبعا محدش يعرفو وكمان الي هقولو
انا: وانا يعني عيل صغير عشان افضح نفسي وافضحك .. متخافيش
ولا: بص ياسيدي طبعا انت عارف اني انا وخلود صحاب من سنتين كدا .. والموضوع دا حصل من اربع شهور تقريبا لما كنا في المول بتاع الجيزه وانت وماما رحتو تدورو على لبس صيفي ليك وليها
فلاااااااااااااش باااااااااااك
خلود: بت يا ولاء بصي كدا
ولاء: في اي
خلود: الست دي شايله اي في شنطتها كدا
ولاء: اي دا يابنتي دا جايبه عضو صناعي
خلود: ودا بتاع اي دا ولا بيعملو بي اي
ولاء: دا لما جوزها يكون مش مكفيها
خلود: مش فاهمه
ولاء: ولا هتفهمي اي حاجه بطلي اسأله بقا
خلود: ماتقولي بقا يا ولاء
ولاء: يابت عيب في ناس حولينا بعدين لما نروح هقولك
خلود: طيب
بعدين اتقابلنا احنا الاربعه وروحنا على بيتنا وولاء وخلود دخلو اوضة ولاء وقفلو الباب وبدأو يفتحو الحاجات الي جابوها
خلود: قوليلي بقا الموضوع بتاع المول
ولاء: موضوع اي
خلود: موضوع الست والعضو الي معاها يا ولاء
ولاء: بس يا بت يخربيتك هتفضحينا
خلود: طب قولي
ولاء: دا لو كانت متجوزه وجوزها مش مكفيها بتستعملو
خلود: بتستعملو ازاي
ولاء: يعني بتدخلو فيها من تحت عشان تريح نفسها
خلود: مش فاهمه برضو يعني جوزها مش مكفيها ازاي
ولاء: يالهوي افهمها ازاي البت دي .. بصي ياخلود الراجل لما ينام مع مراتو ممكن مش يكفيها عسان العضو صغير او بيخلص بسرعه ومش بيطول مع مراتو ف الست بتكون لسه عايزه ومشبعتش ف بتدور على طريقه تانيه عشان تريح نفسها
خلود: ااااه فهمت .. طب والبنات الي لسه ماتجوزوس
ولاء: مالهم
خلود: بيستعملوه ؟
ولاء: ناويه تجربي ولا اي يابت? .. عموما اه بس دول بيستعملوه ورا
خلود: ورا ازاي يعني
ولاء: يعني بيدخلوه في الطيز يا خلود
خلود: يععععع طب واي الحلو في كدا
ولاء: مش عارفه الصراحه بس سمعت انهم بيستمتعو جدا
خلود: ومين الي قالك
ولاء: في بنات عندنا في الكليه بيعملو كدا مع بعض وبيجيبو العضو ويساعدو بعضهم
خلود: طب بقولك اي ماتيجي نجرب
ولاء: لا بلاش عشان لو حد عرف هنروح في داهيه
خلود: ماتخافيش هنعمل كدا عندي في البيت .. كدا كدا خالد بيكون برا مع صحابو وبابا في العياده وماما يا مع خالتي يا عند بابا يا في اوضتها بتتكلم في التليفون او نايمه
ولاء: مش عارفه .. ماشي هنجرب
خلود: اشطاا بس انا مش عارفه بيعملو اي ولا بيستعملوه مع بعض ازاي
ولاء: ولا انا
خلود: طب هنعمل سيرش على النت ونشوف
نرجع من الفلااش باك وانا وولاء في الاوضه
انا: يعني رحتو وجبتو الزب الصناعي واسعملتوه؟
ولاء: اه تاني يوم وانا راجعه من الكليه خلود اتصلت وقالت يلا نروح نجيب الحاجه ورحنا المول وجبناه وجبنا علبة زيت للحاجات دي جبنا اسمها من النت وعرفنا ان لازم نمرن العضله بصوابعنا الاول بعدين ندخلو براحه عشان مش نتعور وكدا
انا: اه وبعدين .. مين الي اتفتحت الاول ولا رحتو فين بعدها
ولا: بعد ما جبنا الحاجه جيت انا هنا واتغديت وقولت اني خارجه ورحت على بيت عمو ايمن لقيت خلود في البيت وطنط سميره نايمه (طنط سميره ام خالد وخلود ومرات عمو ايمن ٤٩ سنه موظفه في مجلس المدينه)
انا: وبعدين بقا عملتو اي
ولاء: هقولك
فلاااااااااااااش باااااااااااك
ولاء بترن الجرس وخلود فتحتلها
خلود: اهلا تعالي ادخلي بسرعه "دخلو الاوضه"
ولاء: مين هنا غيرك
خلود: مفيش غير ماما نايمه جوا وبابا في العياده وخالد في درس برا وهيجي بالليل
ولاء: انا خايفه حد يعرف تبقا فضيحه
خلود: متخافيش
ولاء: طيب يلا هنعمل اي
خلود: اقلعي هدومك كلها وانا هقلع كمان
ولاء: طب اقفلي الباب كويس
خلود: طيب
خلود اتأكدت من الباب وقلعت هدومها وولاء كمان وجابو الزب الصناعي والزيت
ولاء: مين الاول
خلود: مش عارفه اي رأيك انتي
ولاء: مش عارفه
خلود: طيب خلاص انتي الكبيره يبقا انتي ليكي لألولويه
ولاء: ماشي بس براحه عليا
خلود: متخافيش انا من اول ما رجعت من المدرسه وانا بتفرج على فيديوهات عشان اتعلم واعرف .. يلا روحي على السرير وخليكي في وضع السجود
ولاء راحت على السرير وبقت في وضع السجود وخلود وراها جابت الزيت وحطتو على خرمها وصوابعها وبدأت تدلك حولين خرمها وولاء بتتأاوه بصوت مكتوم .. بعد شويه خلود بدأت تدخل اول صابع براحه لحد الاخر وسابتو جوا شويه بعدين بدأت تدخلو وتطلعو بالايد التانيه تدلك حولين الخرم ونزلت لكسها تفرك فيه.. بعدين بدأت تحط زيت تاني وتدخل صباعين وولاء بدأت تحس بهيجان ومتعه اكتر من الوجع وخلود بتدخل وتطلع ودخلت صباع تالت وفضلو كدا حوالي نص ساعه لحد ما طيز ولاء خدت على الوضع وخرمها بقا جاهز للزب .. خلود جابت الزب وغرقتو زيت وحطت زيت على طيز ولاء تاني وبدأت تدخل راسو وولاء بتتوجع
ولاء: اه اه براحه يا بت يا خلود بيوجع
خلود دخلت راسو وسابتو ونزلت تفرك سك ولاء سويه وولاء هاجت اكتو وسابت نفسها .. خلود بدأت تضغط شويه بشويه والزب يدخل معاها وهي بتفرك كس ولاء وولاء مغمضه وبتتأواه من الشهوه والوجع ومسكت بزازها تفرك حلماتها وخلود وراها لحد ما الزب كلو بقا في طيزها .. خلود سابتو شويه وهي ليه بتفرك في كس ولاء بعدين بدأت تخرجو وتدخلو تاني .. طيز ولاء خلاص خدت على الوضع وبقا يخش من غير وجع وولاء مستمتعه
ولاء: اااه كمان يا خوخه اكتر ... احساس جميل بجد
فضلو شويه خلود تطلع وتدخل الزب وتفرك كس ولاء لحد ما ولاء اتشنجت وجابت ميتها
ولاء: اي دا هو انا عملت حمام ؟!!
خلو: لا دي شهوتك .. المفروض تكوني ارتحتي بعدها
ولاء: اه ارتحت شويه
خلود طلعت الزب وولاء نامت على جمبها تريح شويه
خلود: دوري بقا بس اعملي زي ما عملت معاكي بالظبط
ولاء: انتي يابت جبتي الخبره دي منين دا انتي هديتي حيلي?
خلود: من الفيديوهات .. المهم زي نا عملت كدا دلكي الخرم في الاول بعدين دخلي صوابعك بالتدريج وخلي ايد على كسي تفركو
ولاء: طيب
خلود خدت وضع السجود وولاء راحت وراها وبدأت تحط زيت وتدلك خرمها بالراحه ونزلت ايد على كسها وبدأت تفركو لقيتو منزل افرازات
ولاء: اي الي نازل منك دا
خلود: مش عارفه بس كنت حاسه بمتعه وكسي كان بينبض كدا وبينزل
ولاء بتفرك كس خلود وبدأت تدخل صباعها الاول لحد الاخر وبعدين الصباع التاني والتالت وفضلو حوالي ساعه لحد ما طيز خلود اتعودت وخلود هاجت على الاخر
خلود: كمان يا ولاء دخلي ايدك كلها مش قااادره
ولاء: اهدي يا به ادخل ايدي اي
ولاء جابت الزب وحطت علىه الزيت وبدأت تدخلو وفضلت تدخلو بالراحه وتفرك كسها وخلود بتتأوه تحتها
خلود: ااااه كماااان مش قاادره
ولاء: هو مش بيوجعك؟!!
خلود: بيوجع بس بسيط بس المتعه اكتر
ولاء: طب امسكي حلمات بزازك وافركيها وانتي هتتجنني اكتر
خلود سمعت كلامها وبدأت تفرك بزازها وتتاوهه وافرازاتها تزيد والزب دخل للاخر .. ولاء فضلت تنيك فيها بالزب لحد ما خلود جابت ميتها
خلود: ااااااه يا طيييزي .. خلاص انا تعبت
ولاء بطلت وسابت الزب في طيزها وخلود فردت جسمها على السرير وهي بتنهج وعرقانه
ولاء: مالك تعبتي ولا اي
خلود: لا انا كويسه بس أخد نفسي بس .. انا استمتعت اوي
ولاء: وانا كمان استمتعت واتبسطت
خلود قامت وقعدت قدام ولاء: وطبعا دي مش هتكون اول مره
ولاء: هنشوف كدا يبقا هنرتبها
خلود حضنت ولاء: انا بحبك اوي يا لولا مش هقدر استغنا عنك بجد
ولاء ضمتها هي كمان: وانتي كمان ي قلبي
خلود: يلا بقا لما نلبس عشان زمان بقية العيله جايين
خلود قامت من السرير وراحت تلبس هدومها
ولاء: انتي مش ناسيه حاجه
خلود بصت ليها: ناسيه اي
ولاء: الزب الي لسه في طيزك دا يا مسطوله
خلود ضحكت ومدت ايدها تطلعو: ياستي انا حاباه يفضل كدا مش عايزه اشيلو
ولاء: في العاب تانيه مكان ما جبنا الزب دا بنحطها ونمشي بيها في الشارع وكدا عادي بتكون معموله لكدا اصلا
خلود: اشطا يبقا نجيبها ونجربها
ولاء: اشطا
نرجع من الفلااش بااك
ولاء: بس ياسيدي خلصنا وقعدنا شويه مع بعض بعدين نزلت من عندها وجيت على هنا
انا: ياااااااه دا انتو طلعتو شياطييييين?
ولاء: بس الصراحه كانت فكره جامده
انا: و*** ما في اجمد منك
وانقلبت عليها حضنتها وفضلت امسك بزازها وامصهم
ولاء: اي ياعم انت مش لسه نايكني ماشبعتش ولا اي
انا: انتي مايتشبعش منك يا بت . دانتي من يوم ما دخلت لقيتك قاعده بالكولوت والبرا بقيت مش قادر امسك نفسي
ولاء: ااااااه عشان كدا بقيت متغير وبتظهر جسمك وتقفشني وانا بغيو وكدا صح؟!
انا: اه قولت يمكن تحن ولا حاجه
ولاء: بصراحه انا كنت بزعقلك وبتخانق معاك عشان كدا وانا اصلا نفسي تكمل وتفضل كدا .. مش عارفه لي بس عجبني شكل زبك وجسمك وكدا .. بس كنت بقول في نفسي دا اخويا ومينفعش بس انت غبتي اهو?
انا: بحبك
ولاء: بموت فيك
طلعت على شفايفها وبوستها لقيتها بتزقني
ولاء: اي الريحه دي انت بتشرب سجاير كمان ؟!!!
انا: اه بسرب قالي حوالي سبع شهور .. وعلى فكره الواد خالد كمان بيشرب بس محدش يعرف عننا حاجه
ولاء: البت خلود قفشتو في البلكونه قبل كدا بيشرب واتفق معاها مش تقول لحد
انا: لو مدايقه من الريحه بلاش بوس ويبقا اعمل حسابي المره الجايه
ولاء: مش مدايقه بس الريحه وحشه يبقا حاول تشوفلها حل بعدين
انا: حاضر
ولاء مشكت دماغي وقربت وباستني بوسه طويله فضلنا نمص شفايف والسنة بعض وانا امسك بزازها وافرك حلماتها وهي تتأوه وتتلوا تحتي
بعدين نزلت على كسها الحسو وامص بظرها وافركو ونزلت لخرم طيزها ودخلت صباعي الكبير وانا بلحس كسها وماسك حلمة بزها الشمال وهي حاطه ايد على ايدي الي على بزعا والايد التانيه على دماغي ومغمضه وبتتأوه وكسها بدأ يجيب افرازاتو .. بعدين اتعدلت وحطيت زبي على خرم طيزها وبدأت ادخلو براحه واكلعو براحه وانا بقرص حلماتها ونزلت ابوسها وهي مغمضه وهايجه على الاخر .. فضلت انيك فيها شويه براحه وشويه بسرعه وهي تصوت تحتي ونزلت بإيدي على كسها افركو لحد ما جابت عسلها على بطني وانا لسه بنيك في طيزها بعدين قلبتها على بطنها وحطيت مخده تحت وسطها وفتحت ظيزها ودخلت زبي وكان الزيت كتير وافرازات كسها نازله على خرم طيزها وصوت ارتطام اجسامنا وانفاسنا واهات ولاء تحتي ماليه الاوضه .. فضلنا شويه وهي على بطنها تحتي وبعدين وقفت نيك
انا: في وضع عايز اجربو
ولاء: وضع اي
انا: انا هنام على ضهري وانتي تقعدي على زبي
ولاء: ماشي
انا اتعدلت ونمت على ضهري وولاء جات فوقي ومسكت زبي دخلتو في طيزها وقعدت عليه .. والوضع دا جميل جدا بالنسبه للناس الي جربتو عارفه قد اي هو ممتع بالنسبه للراجل او الست .. فضلت ولاء تطلع وتنزل وانا بقرص حلماتها بعدين شديتها وفضلت ابوسها لحد ما جبت لبني في طيظها وهي بطلت وفضلنا نبوس بعض واقفش حلماتها لحد ما زبي نام وطلع لوحدو من طيزها ولبني طلع وراه بعدين نيمتها على ضهرها ونمت جمبها وانا بفرك كسها وابوسها وفضلت افرك كسها ونزلت الحسو وانا ببعبص خرمها بتلت صوابع وهي تصوت من الشهوه والهيجان لحد ما اتشنجت ونزلت ميتها ورحت نمت جمبها ونمنا في حضن بعض عريانين لحد تاني يوم
صحيت تاني يوم ملقتش ولاء جمبي وكنت زي ما انت لسه عريان .. طلعت من الاوضه سمعت صوت الدش شغال وعرفت ان ولاء جوا .. دخلت عليها الحمام ف اتخضت
ولاء: يابني خضيتني في اي
انا: مفيش بس قلقت لما ملقيتكيش جنبي
ولاء: طب اطلع برا لما اكمل هطلع اجهز فطار لما تخلص انت
انا دهلت وقفلت الباب وبقرب منها: لا انا هستحما معاكي وكمان عايز ادعك ضهري احلق دقني وشعر زبي وانتي هتساعديني
ولاء: ياعم خلص بس ولما ترجع من المدرسه هنعمل الي انت عايزو
انا: لا دلوقتي
وقربت منها زنقتها في الحيطه واحنا تحت الدش والميه كانت سخنه فضلت ابوس فيها وسحبت لسانها امصو وايدي احت لكسها وهي كانت سانده على الحيطه بإيدها .. بعدت عنها وهي خدت نفسها بعدين لفيتها وخليتها تسند رجل على الغساله ورجل على الارض وايديها وراسها على الحيطه واحنا تحت الدش
ودخلت زبي في طيزها كانت هي هاجت وبدأت تتجاوب معايا وتفتح خرمها وانا دخلت زبي وفضلت انيكها براحه .. ولفيت ايدي ورحت على كسها فضلت افرك فيه .. وللعلم اي واحده لما تتناك من كسها او طيزها وانت نزلت تفرك كسها وركزت على بظرها هتهيج وتبقا عجينه في ايدك .. المهم ولاء هاجت وفضلت انيك فيها لحد ما قربت اجيبهم فطلعت زبي وخليتها تميل ضهرها تسند على القعده بايديها وانا وراها دخلت زبي وبدأت انيك بسرعه شويه لحد ما جبتهم في طيزها .. بعد كدا استحمينا وطبعا مش بطت اقرص حلماتها وابعبص طيزها بصوابعي وهي كان عاجبها الوضع ومبسوطه وخليتها تحلقلي دقني وشعر زبي وشعر طيزي كمان .. وهي بتحلق في شعر زبي بسألها
انا: انا شايف جسمك مش فيه ولا شعره يعني
ولاء: بخلي البت خلوت تعملي سويت لما اروح عندها .. وانا كمان بعملها وانضف جسمها هي مره وانا مره
انا: ومين الي عليه الدور ينضف التاني
ولاء: انا هنضف ليها المره الجايه
انا: امتا؟!!
ولاء: النهارده
انا: احا مفيش خروج للنهارده انا ماسدقت ماما تطلع يومين عشان ننبسط وانتي تروحي لخلود؟!!!!
ولاء: ياعم مش هتأخر كلها ساعتين وارجع .. بعدين هي غابت من المدرسه النهارده مخصوص عشان كدا وبقالنا اسبوع مش اتقابلنا والبت مولعه
انا: طب هقولك .. هتروحيلها بس بشرط
ولاء: شرط اي
انا: تصوريلي الي هتعملوه فيديو
ولاء: انت اتجننت ولا اي
انا: نفسي اشوفكو مع بعض .. مش قادر اتخيل حلاوة الوضع
ولاء: طب ودي هعملها ازاي
انا: انا معايا كاميرا صغيره صورتها حلوه وفيها مساحه تسجل ٢٠ ساعه .. خديها معاكي ولما تبدأو شغليها وحطيها في مكان يكون كاشف الاوضه من غير ما خلود تاخد بالها ولما تخلصو يبقا هاتيها معاكي من غير ما تحس
ولاء: موضوعك كدا صعب وممكن يخلي خلود تزعل مني
انا: عشان خطري حاولي ... ارجوكي ?
ولاء: طيب ماشي
خلصنا وطلعنا من الحمام كل واحد لبس هدومو وولاء جهزت فطار سريع وفطرنا ورحت طلعتلها الكاميرا وقلتلها تشغلها ازاي ونزلت انا وهي وراحت هي لبيت خلود وانا رحت اقعد على القهوه وقابلت كام واحد من صحابي وفضلت تلت ساعات ونص لحد الساعه ٢ الضهر لقيت ولاء بتتصل
ولاء: ايوا يابني انت فين كدا
انا: بره قاعد على القهوه
ولاء: طيب انا مروحه اهو وصورت زي مانت طلبت
انا: ماشي قابليني عند """"""ؤ
ولاء: تمام ماشي هستناك هناك
طلعت من القهوه ورحت لولاء لقيتها مستنياني
ولاء: كنت فين كل دا ياعم انت
انا: معلش كنت مع صحابي
ولاء: طيب يلا نروح
انا: انتي اتغديتي ولا لا
ولاء: لا هما عزمو عليا وانا رفضت ونزلت
انا: طب يلا هنتغدا برا النهارده ونروح
ولاء: اشطا
رحنا لمطعم بحريات وطلبنا سمك وجمبري ورز بسمتي وسلطه
ولاء: شكلك ناوي على ليله طويله النهارده?
انا: انا مش هحلك بس انتي اصبري عليا بس
كلنا وخلصنا وطلعنا اتمشينا شويه لحد البيت وكانت الساعه داخله على ٧ بالليل طلعنا الشقه وخدت الكاميرا وصلتها بالكومبيوتر بتاعي وسبت الفيلم يتحمل عليه بحيث اتفرج عليه بعدين .. طلعت ورحت على اوضة ولاء لقيتها قافله الاوضه ف بخبط
انا: افتحي يا ولاء قافله الباب لي
ولاء من ورا الباب: استنا شويه بس ويبقا هنادي عليك
انا: بتعملي اي طيب
ولاء: هتعرف بس بعد شويه
سبتها ودخلت اوضتي وقلعت هدومي بقيت بالبوكسر بس وطلعت اتأكدت ان الفيلم اتحمل وخالد رن عليا وانا عملت التليفون صامت ومردتش .. فضلت مستني ربع ساعه لحد ما ولاء ندهت عليا .. رحت فتحت الباب واتصدمت من المنظر .. ولاء وقفه ولابسه قميص نوم اسود شفاف فوق الركبه مكشوف من عند الصدر وفارده شعرها وحاطه ميكأب خفيف وسكسي وبارفان جميل جدا .. انا بصفر واسقف ورحت مسكت ايدها ولفيتها
انا: اي الجمال الفاجر دا .. من امتا واحنا كدا
ولاء: يعني عجبتك؟
انا: هو اي الي عجبتيني انتي تجنني
قربت منها وبدأت ابوس فيها واسحبها للسرير فشدتني وسابت ايدي
ولاء: استنا مش دلوقتي
انا: انا مبقتش قادر استحمل بقا
ولاء: اصبر بس
وراحت على الكومبيوتر بتاعها وشغلت اغنية رقص بلدي وجابت طرحة ولفتها على وسطها وبدأت تهز بوسطها وترقص وانا على السرير قاعد بأسقف ولما تقرب طيزها مني اضربها ضربه خفيفه عليها .. بعدين قمت وبقيت ارقص معاها واقرب منها وهي تبعد واحضنها من وره واحنا بنضحك وعيونا كلها شهوه .. الاغنيه خلصت واترمينا انا وهي على السرير وبقيت اتأمل ملامحها والمس حدودها وشفايفها بإيديا وانا مركز في عنيها
ولاء: بتبصلي كدا لي
انا: مش مسدق نفسي .. معقول كل الجمال دا بين ايديا وملكي ؟!!! ولا دا حلم وهصحا منو
ولاء حضنتني وقربت من وداني: لا مش حلم انا فعلا معاك دلوقتي وموجوده عشان ابسطك وبس
وباست خدي وقربت لشفايفي وتهنا في بوسه طويله مليانه حب وشهوه وهيجان .. بعدين اتقلبت فوقها وببوس شفايفهت وانا ماسك بزها الشمال وبفرك حلمتو وايدي التانيه على كسها وعسل كسها كان نازل .. فضلنا نحضن ونبوس بعض واحنا مغمضين ومش بنتكلم ونزلت حمالات القميص وفضلت انزل فيه لحد ما قلعتهولها خالص وبقت ملط تحتي وهي ايدها على زبي من فوق البوكسر .. بعدين بعدت عنها وقلعت البوكسر وسألتها
انا: بتعرفي تمصي ولا بتقرفي
ولاء: مش جربت قبل كدا بس كنت بلحس كس خلود
واتعدلت وقربت بقها من زبي : انا شفت فيديوهات مص هحاول اقلدها
وبدأت تبوس راسو وتلحسها بعدين دخلت نصو في بقها وفضلت تطلع وتدخل فيه وتشفط بعدين تطلعو وتحلبو شويه بإيدها وتدخلو تاني وتمصو بعدين دخلتو لحد الاخر وتطلعو وهي بتلعب في بيوضي .. وانا كنت على اخري ومستمتع جدا ومكنتش مسدق الي بيحصل .. لحد ما قربت اجيب لبني ف خليتها توقف ونيمتها علي بطنها ورفعت وسطها وبدأت الحس كسها من ورا والحس خرم طيزها وادخل صباعي الكبير والفو جوا وادلك فرتة طيزها واضربها ضب خفيف وهي من المتعه والشهوه مكانتش مبطله صويت .. وقطع متعتنا رنة تليفون ولاء .. اتخضينا احنا الاتنين وقمنا مفزوعين ولفينا ماما بترن
انا: دي ماما خدي ردي عليها
ولاء: احيه انا اتخضيت وقلبي وقع من مكانو
انا: متخافيش ردي عليها ولو سألتك عليا قوليلها في اوضتو بيزاكى
ولاء ردت وحطتها على السبيكر: الو .. ازيك يا ماما
ماما: انا تمام يا حبيبتي واناي عامله اي
ولاء: كويسه الحمد***
ماما: دايما يا قلبي .. وعمر عامل اي .. هو فين
ولاء: في اوضتو قاعد بيزاكر
ماما: *** معاه .. انا بس اتصلت كنت بطمن عليكو وبقول اني جايه يوم الجمعه الصبح
انا وولاء بصينا لبعض واحنا متفاجئين وتداقين
بعدين ولاء ردت: طيب خير .. يعني خالي بقا كويس؟
ماما: اه يا حبيبتي هو طلع من المستشفى وفي البيت دلوقتي انا هقضي معاهم اليوم بكره وارجع بالليل وهكون عندكو الصبح
ولاء: طيب يا حبيبتي تيجي بالسلامه .. باي
ماما: باي
الخط اتقفل . . . .
انا: يعني قدامنا بكره بس بعدين
ولاء: اه بكره بس
انا: انا مش رايح المدرسه بكرا يبقا هروح الدروس بتاعة الضهر بس
ولاء: ماشي بس انا مضطره اروح الكليه بكره عشان فيه محاضرات
انا: نا تحاولي تغيبي بكره وقولي لصحباتك تجبلك المحاضرات طيب
ولاء: مينفعش عشان الدكتوره هتلخد الغياب وغير كدا ورايا عملي ف مش هقدر اغيب .. بعدين انت زعلان لي روح دروسك عادي ولما ترجع هكون انا جيت ونقضي بقيت اليوم في حضن نعض
انا: طيب طيب
ولاء خدت بالها اني اتقمصت فقربت مني وحضنتني
ولاء: انت زعلان لي مانا معاك في نفس البيت هو ان هاجرت؟
انا: مفيش بس كنت عايز اقضي معاكي وقت اكتر لوحدنا
ولاء: متقلقش ماما كدا كدا بتنزل عشان الدروس وبنكون لوحدنا تلت ساعات كاملين .. غير كدا هي نومها تقيل ف هنقضي الليل في اوضتك
كلامها فرحني وطلعت من حضنها وبستها
انا: بحبك يا لولا
ولاء: وانا كمان بموت فيك يا روحي
وحضنتها وبوستها وفضلت ابوسها وادعك بزازها ورجعت نيمتها على بطنها ودخلت صباعين في طيزها وانا بلحس كسها من ورا وهي هاجت وفضلت تتأواه وتتحرك زي الحسه تحتي
ولاء: آآآآآآآآآآآآه .... كان يا حبيبي كمااان .... ايوا الحس كمان قطع كسي وبعبصني .... بعبص اختك الشرموطه اكتر .... ااااااااه يا طيزي كماان مش قادره
انا هجت وجبت اخري وطلعت فوقها وجبت الزيت ودهند زبي وخرم طيزها وحطيت زبي على باب طيزها وبدأت ادخلو لحد ما دخل كلو وبدأت انيكها براحه وانا نايم بجسمي فوقها ولفيت ايديها ومسكت بزازها وانا بفرك حلماتها .. بدات اسرع اكتر وانيكها بسرعه وعنف وهي تحتي بتصوت وتتأوه وتقولي كمان نيكني اكتر وانا فضلت انيكها بسرعه وهيجان لحد ما جبت لبني في طيزها وجسمي ارتخو ونمت فوقيها
ولاء: لبنك دافي .. حاساه جواي .. احساس جميل أوي
انا: انتي الي ظيزك دافيه ومهيجاني مووووت
بعدين فكرت شويه وسألتها
انا: ولاء .. هو انتي لو اتجوزتي علاقتنا دي هتستمر
ولاء سكتت شويه وردت: مش عارفه بس انا بصراحه عايزها تستمر ومش هعترض لو جات فرصه
انا: وهتخليني ادخلو في كسك؟
ولاء ضحكت: طبعا هتدخلو في كسي وطيزي وبوقي وكل حته .. انا بحبك ومش اقدر استغنا عنك
قمت من عليها ولفيتها نيمتها على جمبها وحضنتها وبوستها وانا بحسس على ضهرها ونزلت لطيزها امسك في فردة طيزها وابعبص خرمها بعدين نيمتها على ضهرها وجيت عند كسها ونزلت الحسو وصوابعي في طيزها وفضلت ابعبصها والحس كسها وافرك بظرها وهي بتتأواه وتتحرك لحد ما جابت ميتها في بوقي بعدين قومت من عليها لقيت الساعه بقت ١٠ ... ف بكلمها
انا: انا جعت
ولاء: وانا كمان
انا: طيب هتجهزي عشا ولا نطلب من برا
ولاء: مش قادره اتصل انت واطلب من بره
انا: طيب
سبتها وطلعت على اوضتي لقيت خالد اتصل عليا ف رنيت على مطعم وطلبت فرخه مشويه وجمبها زر وسلطة طحينه وعيش وكدا .. بعدين رنيت على خالد ورد عليا
انا: الو
خالد: اي ياعم بقالي ساعتين برن عليك
انا: معلش التليفون كان صامت مسمعتوش
خالد: طيب .. هو انت ماجتش المدرسه لي طيب
انا: حسيت نفسي تعبان شويه ومقدرتش اطلع
خالد: سلامتك ياعم هو انا اصلا ملاحظ عليك بقالك اسبوع مش مظبوط وشكلك متغير
انا: اه فعلا
خالد: طيب هتيجي بكرا
انا: لا مش جاي بس هاجي الدروس
خالد: اشطا وانا هاجيلك البيت ويبقا ننزل للدروس سوا
انا: اشطا
قفلت مع خالد ودخلت الحمام وبعد شويه سمعت جرس الباب ف طلعت ولبست هدومي وفتحت وخدت الاكل وحاسبت عليه ودخلت الاكل المطبخ ورحت لولاء لقيتها نايمه عريانه زي ماهي ف صحيتها وقلتلها تدخل الحمام لما اجهز الاكل .. وطلعت على المطبخ وحطيت الاكل في صحون البيت وطلعتو على السفره واستنيتها لما تيجي وجات وبدأنا ناكل ونتكلم
انا: يعني خلاص اكيد هتروحي الكليه بكرا
ولاء: معلش بقا غصب عننا
انا: تمام .. الواد خالد هيجي يقعد من المدرسه ويجي عليا ونقعد مع بعض لحد الضهر وننزل الدروس سوا
ولاء: تمام وانا كدا كدا هاجي لما تنزلو انتو ويبقا هجهز غدا ليك لما تيجي
انا: طيب
ولاء: شفت الفيلم بتاعنا انا وخلود؟
انا: لسه مافتحتوش
قعدنا نرغي في اي كلام لحد ما خلصنا اكل ولمينا السفره وخلصنا كام شغله في البيت وكنسنا الارضيه سوا ورتبنا السراير واخر سرير كان اوضتي لما خلصنا قعدنا نريح جمب بعض على السرير واتكلمنا
انا: بقولك اي
ولاء: قول
انا: عايز اعمل واحد كمان
ولاء: لا ياعم انا طيزي خدت لما زهقت النهارده منك ومن خلود
انا: طيب خلاص .. طيب هنعمل اي دلوقتي
ولاء: يلا ننام .. انا هدخل اخد شاور سريع وادخل انام
انا: ماشي
ولاء دخلت الحمام اخدت شاور سريع ربع ساعه وطلعت وانا دخلت وراها ولما طلعت فتحت اوضتها لقيتها لبست هدومها واتغطت ونامت ف قفلت الاوضه ودخلت اوضتي ولبست فانيله بيضا نص كم وبنطلون ترينج كحلي وفتحت الكومبيوتر ودخلت على الفيلم واول ما فتحتو ظهرلي ولاء وهي بتظبط الكاميرا على رف في زازية الحمام وهي قالعه ملط وعملت بإيديها لايك قدام الكاميرا .. بعد دقيقه خلود دخلت عليها الحمام وكانت قالعه هي كمان واوووووووف على الي شفتو
الجزء الرابع
بعد ما اخدت شاور ولبست هدومي فتحت الكومبيوتر وفتحت الفيلم الي ولاء صورتو ولقيتها بتظبط الكاميرا على رف في زاوية الحمام وكانت قالعه ملط وعملت بإيدها ليك? قدام الكاميرا .. وكان في الحمام بانيو جمب للحيطه وفوقو الدش والقعده جمب البانيو على الشمال والغساله وجمبها ادوات التنظيف في النحيه التانيه من البانيو تحت الرف بتاع الكاميرا والحمام تقريبا في مساحة ١٢ متر يعني ٤×٣ .. بعد دقيقه خلود دخلت وكانت قالعه هدومها واوووووووف على الحلاوه والجمال .. جسم ابيض مشدود في طول ١٧٠ سانتي .. بزاز مدوره ومشدوده بحلمات وردي لون حلمات ولاء بس اكبر من بزاز ولاء ب شويه تقريبا في حجم البرتقاله الكبيره وطيز بارزه وبيضه وطريه وبتتهز مع كل حركه ووراك طريه وكبيره نسبيا وبترج مع كل خطوه .. حاجه كدا جااااااامده فشخ .. خلود طلعت احسن من ولاء بكتيييير ... لما شفت جسمها اتجننت وزبي وقف وبقا زي الحجر وهجت على الاخر .. اول ما خلود دخلت بدأو يتكلمو
ولاء: يلا عشان ننضف الشعر دا
خلود: انا مش عارفه انتي ازاي يجيلك قلب تسيبيني الفتره دي كلها
ولاء: انا مسحوله سحله خرا في المزاكره وداخلين على امتحانات وانتي برضو داخله على امتحانات اهو ف اعملي حسابك ممكن مش نتقابل لمدة اكتر من شهر
خلود: احااااا ازااي !! وانا مين يريح طيزي ولا ينضف جسمي
ولاء جابت كرسي صغير وقعدتها عليه وبدأت تحط الحلاوه هلى جسمها: عادي لو قلتي لمامتك تساعدك في تنضيف جسمك مش هترفض .. وطيزك دي هديها شويه عشان غلط تتعودي على كدا لانك لو اتعودتي ممكن تغلطي مع حد برا غصب عنك
خلود: طيب طيب .. المهم عايزاكي تعوضيني النعارده
ولاء: خلاص بس نخلص من جسمك الاول بعدين نشوف هنعمل اي بعدين
فضلو حوالي ساعه وولاء تنضف ضهرها وبزازها وكل حته في جسمها بالحلاوه وجابت كريم مزيل شعر وحتطو على شعر بطاطها وعلى كسها .. وانا قاعد هيجان وحاسس نفسي هنفجر من الشهوه .. البت خلود طلعت ملبن خاااالص مكنتش مسدق كمية الحلاوه والجمال الي قدامي .. بعد ما خلصت بدأو يدعكو اجسام بعض ويستحمو وكل واحده تهزر مع التانيه وتمسك بزازها وخلود حضنت ولاء وباستها في شفايفها وبعد ما خلصو ولاء شالت الكاميرا من غير ما خلود تاخد بالها وطلعت برا وحطت الكاميرا على مزهريه فوق طربيزه وحطتها بين اوراق الورد وخبتها كويس بعدين خلود طلعت واتكلمو . . . .
خلود: بجد تسلم ايدك يا بت يا ولاء انا حاسه اني اتولدت من جديد .. انتي شاطره أوي
ولاء بتتكلم بهزار: انا اصلا موهوبه من يومي بس انتو الي مش واخدين بالكو .. محدش بيقدر
خلود وهي بتقرب وبتبص لولاء وبدأت تحضنها: طب تعالي اقدرك
ولاء زقتها بعيد: مالك يابت النهارده
خلود: هايجه يا ولاء عايزه حد ينيكني مش هتفرق بقا واحد ولا وحده قريب او غريب .. عايزه اتناك وبس
ولاء: احيه .. لا انتي حالتك صعبه تعالي
ولاء خدت خلود في حضنها وبدأت تبوسها وتمسك بزازها ونزلت بإيدها على كسها تلعب فيه .. بعدين خدتها ونيمتها على ضهرها على السرير ونزلت تلحس كسها وتبعبص في طيزها وخلود ترفه وسطها وتضغط على دماغ ولاء وتدعك بزها الشمال وتفرك حلماتها وهي بتتأواه وهيجانه على الاخر ..
بعدين اتكلمت وهي ماسكه بزازها: مش قادره نيكيني بقا عايزه اتنااااك
ولاء سابتها وراحت على الدولاب ودورت وسط الهدوم وطلعت زب صناعي اسود ومعاه الحزام بتاعو ولبستو وراحت لخلود وقلبتها وخلتها في وضع السجود وظبطت الزب على خرم خلود وبدأت تدخلو والظاهر انو دخل بسهوله .. وفضلت ولاء تنيك في خلود وي قدامها سانده بإيد وبتلعب في بزازها بإيد وبتصوت من الشهوه والمتعه والهيجان .. تقريبا مكانش في حد في البيت عشان كدا واخدين راحتهم .. المهم فضلت ولاء تنيك وبعدين بطلت شويه وقلبت خلود على ضهرها وخلود مستسلمه على الآخر .. وبعدين دخلت الزب في طيزها وبدأت تنيك براحه وبرومانسيه وتلعب في بزاز وحلمات خلود وخلود بتدعك كسها وهي مغمضه وفي عالم تاني .. بعد ربع ساعه نيك خلود اتشنجت وجابت ميتها وولاء طلعت الزب وفكتو من وسطها .. بعد شويه ولاء قامت تلبس .. ف خلود بتسألها . . . .
خلود: اي دا انتي بتعملي اي
ولاء: مروحه في اي
خلود: مش هنكمل؟! مش هنيكك انتي كمان
ولاء: لا ملوش لزوم عشان عمر في البيت وامنا مش هنا غير كدا ورايا مزاكره
خلود اتعدلت وقعدت على السرير: طيب المره الجايه امتا
ولاء كملت لبس وبتلم شنطتها: مش عارفه يبقا نرتبها بعدين
خلود: طيب . . . .
خلود نامت تاني على السرير وولاء اتأكدت انها مش واخده بالها وشالت الكاميرا وحطتها في الشنطه بسرعه ومكانش في صوره بعدين سمعت صوت ولاء
ولاء: انا همشي يا خلود هتعوزي حاجه؟
خلود: تسلمي يا قلبي مع السلامه
وبعد دقيقه ولاء طلعت الكاميرا وهي قدام الباب وقفلتها .. بعد ما شفت الفيديو وضربت عليه عشره مرتين وليه هايج بقول في نفسي: "احاااااا البت خلود طلعت فرسه من الاخر .. وكمان طيزها جاهزه للنيك .. انا لازم ارتب حوار عشان اعرف اوصللها .. بس مش دلوقتي عشان الامتحانات وكمان ولاء ممكن تزعل مني وترفض .. خليها بعدين .. بس مش هحلها اكيد"
قمت طلعت من الاوضه ودخلت على ولاء لقيتها نايمه والغطا اتشال من فوقها وكانت لابسه تيشيرت لونو وردي وبنص كوم وبرمودا اسود .. فدخلت عليها ونمت جمبها وحضنتها من ورا وفضلت العب في بزازها من فوق التيشيرت .. شويه شويه رفعت التيشيرت وكانت مش لابسه برا .. فضلت افرك حلماتها وانا ببوس رقبتها من ورا واشم شعرها وزبي على اخرو وبين فردتين طيزها من فوق الهدوم .. حسيتها بدأت تتحرك وتصحا ف بعدت عنها شويه لحد ما هديت بعدين قلعت البنطلون والبوكسر وفضلت بالفانيله وقلعتها البرموده وكانت لابسه اندر اسود قلعتهولها هو كمان وجبت الزيت دهنت زبي وجبت شويه على ايدي وحطيتهم على خرم طيزها ودخلت صباعي براحه لقيتها مش حست .. فقلبتها على بطنها براحه وطلعت فوقها ودخلت زبي براحه لحد الاخر وفضلت انيك فيها .. ولاء فاقت واتكلمت . . . .
ولاء: يووووه انت اي يابني مش بتشبع؟!!
انا: انا عمري ما هشبع منك ابدا
ولاء: طب سيبني انا عايزه انام
انا: مش قادر بجد انا على اخري
ولاء مردتش وسابتني اعمل الي انا عايزو ف نمت فوقها ومسكت بزازها وانا ببوس رقبتها من ورا وزبي في طيزها وبتخيل انها خلود وانا بنيك فيها وهجت على الاخر وزودت سرعتي وهي تحتي مش بتتحرك ولا بتتكلم لحد ما قربت اجيب لبني ف طلعت زبي بسرعه ونزلت لبني على طيزها من بره .. بعد ما خلصت وقمت من عليها لبست البرمودا من غير الاندر ومن غير ما تمسح البن واتغطت ونامت .. لبست وطلعت من عندها ورحت اوضتي وكانت الساعه داخله على تلاته الفجر.. نمت وحستش بنفسي . . . . .
صحيت الصبح على صوت جرس الباب .. بصيت في الساعه لقيتها تسعه ونص ف طلعت افتح ولقيت خالد ...
خالد: اييي ياعم انت بقالي ساعه على الباب في اي
انا: ما تهدا ياض انت .. خش اخلص
خالد دخل وقعد على الكنبه وشغل التلفزيون واتكلم ..
خالد: اعملنا شاي يسطاا
انا: ماتفز بروح امك اعمل لنفسك
خال: هو مش انا ضيف عندك يسطا .. طب بص متزعلش يلا نقوم نعملو سوا
قمت معاه ودخلت المطبخ وشغلنا الكاتل وجهزنا الشاي والسكر في الكبايات وبدأنا نتكلم
خالد: مالك بقا يسطاا
انا: مالي ازاي يعني؟ .. مفيش حاجه
خالد: هو اي الي مفيش ياعم انت انا حاسك متغير
انا: متغير ازاي يعني مش فاهم
خالد: هقولك اي الي متغير .. من يوم ما قعدنا في الكافيه وقفشتك وانت بتاعك قايم فاكر؟!..
انا: ايوا ياعم اي يعني لما بتاعي يقوم هو بتاعك ولا بتاعي
خالد: ماهو انت من يومها لحد دلوقتي بقالك حوالي عشر ايام اهو بتغيب من الدروس كتير ومش بتتكلم معايا ولا بنخرج زي الاول وغير كدا حتا لما تكون معايا بتكون سرحان ومش مركز
انا: احا ياعم انت لو خطيبتي مش هتتكلم كدا ولا هتركز معايا كدا
خالد: عييب عليك يسطا احنا اخوات برضو ?
انا سرحت في كلمة خالد ليا وفكرت انو لو عرف اني بفكر في اختو او لو عرف الي بيحصل او لو شاف الفيلم على الكومبيوتر هيكون رد فعلو اي وهل هيزعل او صحوبيتنا تنتهي بمشكله زي كدا
خالد: ولاااااا ... انت ياعااام
انا فوقت وخالد بيهزني من كتفي: ايوا .. معاك معاك
خالد: معايا فين بس انت سافرت مشوار مية كيلو ورجعت ولا اي بس .. الميه غلت لما زهقت اهي صب الكبايتين وتعالا ورايا يلا
انا: طيب روح انت
صبيت الميه وجبت الصينيه وطلعت وفتحنا التلفزيون على "mbc2" كان ساعتها معروض فيلم اكشن فاجر اسمو "no time to die" قعدنا نتفرج وولعنا سجاير وبعد شويه لما جات اعلانات اتكلمنا
خالد: الامتحانات بعد اسبوعين يسطا هنعمل اي
انا: مش عارف شكلنا هنزاكر
خالد: احا ياعم انا مش بعرف ازاكر
انا: يعني انا الي بعرف ازاكر مانا زيي زيك
خالد: طب بص في حل حلو بس يعتمد عليك انت
انا: حل اي
خالد: في وحده بنقابلها في الدروس اسمها منه*******
انا: اه عارفها
خالد: اي رأيك فيها
انا: من حيث اي
خالد: من حيث الشكل والجسم وكدا
انا: هي جسمها حلو وكل حاجه بس سمره كدا وبتحط ميكب غريب مش بيعجبني
خالد: طيب انت عارف اننا في امتحانات الثانويه العامه دي هننتقل ونمتحن في مدرسه غير مدرستنا .. المدرسه دي مدرسة **** الثانويه بنات.. والبت دي بقا بنت مديرة المدرسه
انا: تمام ماشي ودا هينفعنا في اي
خالد: يسطا البت ليها حصانه انها تدخل الكنترول وتجيب الاسأله قبل الامتحان وسمعت من واحد صاحبنا مصاحب صحبتها بيقول ان البوها هيجيبلها الاجابات قبل ما تدخل .. ف لو عرفنا نجيب سكه معاها هتظبطنا
انا: طب ودي هنعملها ازاي
خالد: هو الحل عندك زي ما قلتلك .. بعدين انا سمعت كمان انها شرموطه بتتناك في طيزها وسمعت انها اتفتحت من كسها على ايد عيل في دبلوم صنايع كان عامل حبيبها ولما فتحها ونام معاها وخد الي عايزو سابها
انا: اه وبعدين ودا هيفيدنا في اي ولا حلها عندي ازاي
خالد: البت خلود كانت صحبتها وبتتكلم معاها من فتره كدا بس انفصلو وخلود دلوقتي مش بتطيق سيرتها مش عارف لي .. بس لما كانو بيتكلمو في مره منه قالت لخلود ........
فلاااش باااك لما منه وخلود قاعدين جمب بعض بعد المدرسه مستنيين معاد حصة درس
خلود لاحظت ان منه بتبص على عمر وخالد وهما قاعدين مع صحابهم كلمتها ..
خلود: مالك يابت انتي سرحانه في اي
منه: هتجنن يا خلود بقالي اسبوعين بحاول اكلمو وابينلو اني مهتمه بيه وهو نايم في العسل ومش واخد بالو مني خاالص
خلود فاكراها بتتكلم على خالد: ياااااه يعني انتي معجبه بيه ؟!!!
منه: من زمان عايزه اكلمو مش عارفه
خلود: طيب ما كنتي تقوليلي وانا اظبطك معاه
منه: بجد !! هتعمليها ازاي
خلود: ملكيش دعره بقا دا اخويا وانا عارفاه
منه: يابت مش خالد بتكلم على الي جمبو .. عمر صحبو
خلود: عمر !!!!! انتي بتحبي عمر!!
منه: اه بحب عمر .. مالك في اي
خلود: تحبي مين يا معفنه انتي .. انتي اتجننتي ؟!!
منه: مالك يا خلود في اي .. مالو عمر
خلود نزلت من فوق الناصيه الي قاعدين عليها: انتي اصلا بنت معفنه وانا مش عايزه اعرفك تاني .. سلام ....ومشيت وهي متعصبه
نرجع من الفلاش باك عندي انا وعمر في بيتنا
انا: طب ودي اتعصبت لي هي كمان
خالد: مش عارف انا بسألها على كدا مش بتقول سبب مقنع .. بس ياعم مش لينا دعوه .. المهم انك عاجب البت منه ودا في صالحنا
انا: هو انا فعلا بلاحظ البت منه وهي بتبصلي واحنا في حصص الدروس او لما نتقابل صدفه في الشارع وكمان لما نكون طالعين من درس او داخلين الاقيها بتخبط فيا ساعات بكتفها في صدري او ممكن تحك طيزها في جمبي وايدي .. بس انا مش بركز معاها اصلا
خالد: طيب تمام خالص .. احنا بقا لازم نظبط ليك مقابله او اي موقف معاها بس مش تطلع من الموقف دا غير لما تاخد رقمها او تديها رقمك
انا: طب ما نريح نفسنا ونجيب رقمها من تليفون خلود او اي وحده صحبتها لينا سكه معاها
خالد: غلط يسطا مش هنستفاد قد ما تاخدو انت منها وهي تعرف انو معاك وانت عارف انها عارفه ان الرقم معاك .. بكدا هيكون في باب مفتوح ليها انها تكلمك لو انت مش كلمتها ولو انت كلمتها هيكون على الاقل معاك اجابة سؤال انت جبت رقمي منين او بتكلمني لي
انا: طب وهي ليه هتسأل جبت رقمها منين او بكلمها لي وهي اصلا عايزه تكلمني
خالد: ساعات البنات بتطلب معاهم احترام ومش يسلكو
انا: ماشي اشطا انا موافق بس هكلمها ازاي او هقابلها فين وامتا
خالد: مش عارف بس هنرتبها قريب .. المهم لو حصل واتكلمتو تشرفنا ومش تخليها تفلت من ايدك ولو طلبت منك تنيكها نيكها اهي فرصه بس مش تضيعها من ايدك وتحافظ عليها لحد بعد الامتحانات بعد كدا انت حر تخليها او او ترميها
انا: خلاص ماشي ياعم فهمتك
قعدنا نكمل الفيلم بعد ما خلص قمت لبست هدومي وجبت كتبي ونزلنا عشان الدروس وطبعا عدينا على بيت خالد الاول عشان يجيب كتبو وطلعنا انا وهو وخلود .. وطبعا نظرتي لخلود اختلفت عن الاول .. كنت الاول ببصلها على انها اخت صحبي واختي كمان ومكنتش بركز في تفاصيل جسمها او تفاصيل لبسها .. لكن دلوقتي كل لما ابصلها او عيني تقع عليها افتكر شكلها وشكل جسمها في الحمام او شكلها وهي قدام ولاء والزب في طيزها .. لكن الي كان بيخليني اطرد الفكره من دماغي هو رد فعل خالد ف كنت ببعد عيوني عنها واحاول مفكرش في الموضوع .. وصلنا مكان السنتر بتاع الدرس وخلود راحت لصحباتها وانا وخالد رحنا للشباب وفتحنا في اي كلام .. بس لاحظت ان منه موجوده مع صحباتها برضو وبتبصلي كالعاده وافتكرت كلام خالد قولت اعرفها انها لفتت نظري على الاقل المرادي بدل ما انفضلها زي كل مره .. ف قعدت اتكلم مع خالد في اي كلام بعدين بصيتلها وهي بتبصلي وغمزت بعيني ليها ف ابتسمت ودورت وشها الناحيه التانيه .. بعد شويه لما جيه معادنا واحنا داخلين السنتر كان المكان زحمه وانا متعمد اكون في زحمه دايما عشان لو منه جات وقربت مني .. وفعلا منه قربت وبتحك كتفها فيا زي كل مره وانا من غير ما حد يحس مديت ايدي لتحت ومسكت فردة طيزها بخفه من فوق البنطلون بتاعها وسبتها بسرعه ف بصتلي وهي مستغربه وانا كنت ببصلها وانا مبتسم ودخلت وهي مكسوفه وبتضحك . . . .
خلصنا دروس وكل واحد راح لبيتو وانا رجعت البيت وفتحت الباب لقيت ولاء قاعده قدام التلفزيون ولابسه بادي ابيض وتحتو برا محددتش لونو ولابسه نفس البرمودا الاسود بتاع امبارح ف سألتها ...
انا: انتي غسلتي البرمودا دا من امبارح ولا دا واحد غيرو؟
ولاء: لا انا صحيت متأخره وملحقتش اغير اصلا ف لبست فوقو البنطلون وطلعت .. لي بتسأل يعني ؟
انا افتكرت لما لبست البرمودا من غير كلوت ومت غير ما تمسح اللبن بتاعي بعدين رديت: مفيش . . .
بعدين دخلت اوضتي وغيرت لبست بنطلون ترينج اسود من غير بوكسر وفوقو فانيله حمالات بيضا وطلعت بسألها
انا: عملتي اي اكل .. انا جعان
ولاء: اه عملت تعالا طلع معايا الصحون
ودخلنا المطبخ وكانت جايبه سمك جاهز من برا وعامله رز وسلطه وسلطة طحينه فسألتها
انا: مين الي جاب السمك دا
ولاء: اول ما وصلت طلبت ديليفري وعملت رز وسلطه
انا: وجبتي فلوس السمك منين؟!!
ولاء: من الفلوس الي ماما سابتهالك .. مفكر يعني لما سبتها في دولابك اني مش هعرف اوصلها ؟?
ضحكنا وقعدنا ناكل واحنا بنتكلم في اي كلام بعدين خلصنا اكل ولمينا الصحود وغسلناها
بعدين ولاء قالت: ماما كلمتني وقالت انها هتكون هنا بكره الصبح .. عايزين نروق البيت
انا: انا مش عايز اروق البيت انا عايزك في موضوع مهم "وبغمزلها"
ولاء: هنعمل الي انت عايزو بس نروق البيت الاول عشان بالليل مش هنقدر نروق ولا هنقدر نعمل حاجه
انا: طيب .. هو البيت في اي عايز يتعمل
ولاء: انت عليك تكنس الصاله وبقية الاوض بالمكنسه هنا اهي .. وانا همسح المطبخ واروقو وامسح الحمام بعدين هنروق السراير والدواليب وبس كدا
انا: احااا دا كلو
ولاء: يلا بقا وبلاش كسل .. كلها ساعتين زمن ونخلص كل حاجه ونقعد براحتنا
انا: طيب طيب يلا خلينا نخلص
بدانا شغل انا شغلت المكنسه وبدأت بأوضة امي وولاء بدأت تروق المطبخ وتمسحو ... بعد ما خلصت كنس كانت ولاء خلصت المطبخ والحمام وحطت الهدوم في الغساله وشغلتها وجات عليا وروقنا الاوض كلها والصاله بعدين دخلنا اوضة امي وحطينا المكنسه مكانها واترمينا على الرسرير جمب بعض من التعب .. فضلنا عشر دقائق من غير ما نتكلم بعدين بصيتلها لقيتها صاحيه بس مغمضه عنيها فقربت منها وبدأت ابوس خدها براحه .. بعدين شديتها وخليتها على جمبها وانا ببوس شفتيفها وحضنتها وهي بدأت تتجاوب معي .. فضلنا شويه بعدين نيمتها على ضهرها تاني وطلعت فوقها وانا ببوسها وبمسك بزازها وهي بدأت تهيج واهاتها ظهرت .. قلعتها البادي وكانت لابسه برا اسود قلعتهولعا ونزلت على بزازها ببوقي وفضلت امص حلمتها الشمال وبفرك حلمتها اليمين بإيدي وهي فارده ايديها جمبها ومغمضه واهاتها عليت .. نزلت بلساني لبطنها وبوست بطنها وصرتها وسوتها لحد ما وصلت لأستك البرمودا .. بعدين قلبتها على بطنها بدأت اقلعها البرمودا وزي ما توقعت .. اللبن بتاعي كان مخلي البرمودا لازق في طيز ولاء .. قلعتها البرمودا وبعدت رجليها عن بعض وفتحت طيزها ونزلت على خرمها بلساني الحسو وبليت صباعي من ريقي وبدأت ادخلو .. اهات ولاء عليت .. نزلت على كسها ولقيتو غرقان مشيت عليه بلساني ودخلت صباعين في طيزها .. فضلت شويه الحس كسها وابعبص طيزها وهي اهاتها بتعلا واتكلمت ..
ولاء: اااااه .. ايوا كمان الحس كسي .. بعبص طيزي كمان دخل ايدك كلها نيييكنييي اكتر كمااان .. ااه كمان
فضلت العب في طيزها والحس كسها بعدين قمت من عليها وقلبتها على ضهرها ونمت جمبها على جمبي ومسكت بزها الشمال وايدي على كسها بفركو وامسك بظرها اضغط عليه ونزلت على شفايفها ابوسها وسرعت ايدي على كسها وي سخنت على الاخر وجسمها اتشنج لحد ما جابت ميتها على ايدي .. قللت سرعة ايدي على كسها شويه وانا ببوسها براحه بعدين قلبتها على بطنها وقلعت البنطلون وطلعت فوقها وحطيت زيت على زبي وعلى طيزها ودخلتو مره واحده وبسرعه ..
ولاء: اااااااه براحه كدا هتعورني
مركزتش في كلامها وبدأت انيك فيها وانا ساند بإيديا على السرير وهي تحتي على بطنها اهاتها عليت وهاجت على الاخر .. فضلت انيك لحد ما جبت لبني في طيزها .. نزلت من فوقها ونمت جمبها شويه لقيتها قامت وجات عليا وبدأت تبوس فيا فكلمتها ...
انا: لسه هايجه ولا اي
ولاء: اه عايزه زبك في طيزي ومش تطلعو ابدا .. النيك دا طلع حلو أوي وممتع
بعدين نزلت بشفايفها تبوس شفايفي وراحت بإيديها على زبي تلعب فيه لحد ما قام تاني ونزلت عليه تمصو .. انا رجعت ورا وسندت ضهري على حرف السرير وهي على زبي بتمصو وتلحس فيه وتبوس راسو بعدين تطلعو وتنزل بلسانها عليه لحد البيضان وتطلع تاني للراس وتدخلو للاخر .. بعدين قلعت الفانيله وهي قربت مني تبوسني وانا مديت ايزي على بزازها وهي طلعت فوق زبي ومسكتو بإيدها وحطتو في طيزها .. فضلت تطلع وتنزل وانا امسك بزازها وافرك حلماتها وابوسها لحد ما قربت اجيب لبني .. هي حست اني هجيب ف قامت من على زبي .. سألتها
انا: قمتي لي
ولاء: عايزه اجرب حاجه
ولاء فضلت تمص زبي وتلحس فيه وتدعكو بإيدها لحد ما جبت لبني في بقها وهي خدتو وشربتو وكان في شويه نازلين على بقها وعلى خدها
ولاء: كنت بشوفهم بيعملو كدا في مقاطع السكس ف حبيت اجرب
انا: بصراحه شكلك يجنن ولبني على وشك
ولاء ضحكت ومسكت البرمودا بتاعها ومسحت وشها وطلعت من الاوضه وانا طلعت وراها
انا: على فين
ولاء: هدخل اخد دش
ولاء دخلت على الحمام وانا وراها
ولاء: اي ياعم ما تصبر لما اخلص
انا: هنستحما سوا
ولاء: طيب
ولاء شغلت الميه السخنه وظبطت درجة حرارتها وجابت الليفه ودعكتها بالصابون وادتهالي
ولاء: خد يلا ادعك جسمي
خدت منها الليفه وبدأت ادعك ضهرها من فوق ونزلت لحد طيزها وفضلت ادعك شويه وهي واقفه وسانده بإيدها على الحطيه بعدين فتحت طيزها ودخت صباعي وقمت وقفت جمبها وقربت وشي من رقبتها وهي واقفه ومغمضه وانا ببوس رقبتها وببعبص في خرم طيزها وبإيدي التانيه فضلت ادعك بزازها بالليفه شويه بعدين سبت الليفه ولفيتها ليا ومسكت شفايفها وبدأنا نبوس بعض وانا لسه ببعبص طيزها بعدين نزلت على ركبي وهي واقفه وقربت من كسها فضلت ادعك فيه بإيدي وامسك بظرها وافركو ولفيت ايدي من ورا ودخلت صباعين في طيزها وقربت لساني ولحت كسها وهي واقفه ومغمضه وسانده على الحيطه .. فضلت شويه بعدين قمت ولفيتها ودخلت زبي في طيزها وبدأت انيكها براحه شويه بعدين سرعت في النيك .. شويه وحسيت انها مش قادره تقف ف خليتها تسند على ركبها على القعده وهي في وضع الدوج قدامي ودخلت زبي وفضلت انيم شويه لحد ما جبتهم في طيزها .. بعد كدا استحمينا وهي دعكت جسمي وانا دعكتلها جسمها .. وطبعا مش بطلنا نبوس بعض شويه وابعبصها وهي نزلت تمص زبي شويه لحد ما جبتهم في بقها وطلعنا وولاء طلعت الهدوم من الغساله ونشرتهم وكانت الساعه ٨ ف بكلم ولاء . . . .
انا: بقولك اي هو لسه فاضل قد اي من الفلوس الي معاكي
ولاء: ٨٥٠ جنيه
انا: طب اي رأيك نطلع سوا نتعشا بره وناخد خالد وخلود معانا
ولاء: ماشي اشطا بس هنروح فين
انا: اي مطعم فراخ او ممكن كريبات .. انتي شايفه اي
ولاء: خلينا في الكريبات
انا: تمام .. هتصل على خالد اشوف هيطلع هو واختو ولا لا
اتصلت على خالد ورد عليا
خالد: الو .. اي يسطا خير
انا: بقولك اي تعرف تيجي انت واختك معانا .. انا وولاء طالعين هنتعشا بره وفكرت لو تيجو معانا
خالد: ثواني كدا خليك معايا هقول لأبويا
سابني وبيكلم ابوه وبعدين كلمتي
خالد: ماشي يسطا عدي علينا هنكون جاهزين
انا: اشطا
خالد: بس هي الخروجه دي تكاليفها على مين
انا: علينا ياعم ماتشغلش بالك
خالد: ماااشي وانا هعمل حسابي في فلوس احتياطي
انا: اشطا يلا كمان نص ساعه ونكون عندكو
قفلت السكه وبكلم ولاء: يلا البسي عشان هنخرج كلنا
ولاء: ماشي
ولاء دخلت تلبس وانا دخلت البس بعد ربع ساعه طلعنا وهي كانت لابسه بنطلون اسود ديق وسويت شيرت لونو بني فاتح يادوبك تحت طيزها بشويه .. ونزلنا واتكلمنا في الطريق . . .
انا: بقولك اي .. لما نرجع هنام مش هنعمل حاجه
ولاء: لي
انا: بصراحه انا تعبت .. بعدين ماما جايه بكرا ف عايزين عشان لو جات بدري
ولاء: ماشي تمام مفيش مشكله .. انا اصلا اكتفيت النهارده
اتمشينا عشر دقائق لحد ما وصلنا ورنيت على خالد ونزل هو وخلود .. خلود كانت لابسه بنطلون جينز ازرق وبادي ابيض فوقو سويت شيرت احمر بسوسته وحاطه ميكب خفيف وهادي وكانت جميله جدا .. اتكلمنا
انا: يلا ي جماعه شوفولنا تاكسي
خالد: انا بقول نتمشا في مطعم كريبات جاامد قريب من هنا
ولاء: اوكي ماشي يلا نتمشا
اتمشينا شويه واحنا بنتكلم ونهزر ونحكي في اي كلام لحد ما وصلنا المطعم وقعدنا .. ولاء وخلود طلبو شاورما وانا وخالد جبنا كريب سبايسي وكل واحد كنزايه وبدأنا اكل .. شويه وخلصنا وطلعنا نتمشا في الشارع وجبنا ترمس .. بعد شويه خلود تعبت من المشي وعم ايمن اتصل عليهم ف ركبنا تاكسي انا وولاء وخلود ورا وولاء كانت في النص مابيني وبين خلود وخالد جمب السواق .. وصلنا بيت خالد ونزلو وكملنا انا وولاء لحد البيت وطلعنا ..
ولاء: سرير ماما اتبهدل انا هدخل اظبطو وهغير وانام
انا: تمام وانا هغير وانام انا كمان
ولاء: ايوا بس تنام مش تيجيلي في نص الليل زي امبارح
انا: خلاص متخافيش مش جايلك
ولاء دخلت اوضت ماما تظبطها وبعدين طلعت على اوضتها غيرت ونامت .. وانا دخلت اوضتي وغيرت وقعدت على السرير فتحت الواتس وبعتت رساله لخالد
انا: انت يااابني .. انت نمت؟
خالد: لسه ياعم صاحي اهو
انا: عملت اي في موضوع البت منه دي
خالد: لسه بدور على طريقه نخشلها بيها
انا: طيب بس خد بالك ان فاضل اسبوعين
خالد: اعمل اي يعني .. بعدين مانت الي هتكلمها واحتمال تنام معاها كمان مش بتفكر معايا لي
انا: مش انت صاحب الفكره ياخويا يلا بقا وريني دماغك
خالد: خلاص ياعم هو عموما بكره او بعد بكره هتكون بتكلمها .. في فكره في دماغي كدا بس لسه مش ظبطت
انا: ***يستر من افكارك .. سلام
خالد: سلام
قفلت التليفون وسبتو ونمت
.............
اولا انا بشكر كل من شاف القصه وعلق بالإيجاب او بالسلب
ثانيا عايز اقول ان القصه واحداثها مش في دماغي ومجهزها مسبقاً .. انا لما بخلص الجزء وانشرو واجي ابدا في الي بعدو مش بكون عارف هكتب اي اصلا وبألف كدا من دماغي وزي ما تيجي تيجي .. ف باب الاقتراح مفتوح واي حد عندو افكار حلوه يكتبها
واخيرا احداث القصه زي ما قولت من وحي خيالي .. عشان في حد سأل لو القصه حقيقيه ولا لا .. لكن بالنسبه للحقيقه في قصه حصلت معايا شخصيا ولكن ملهاش علاقه بالمحارم او الدياثه او التعريص ودي هكتبها بعد ما اخلص القصه دي مباشرتا وطبعا بأسماء مبتكره
شكرا مره تانيه ليكو كلكو
الجزء الخامس
يوم الجمعه صحيت حوالي الساعه ٨ على صوت ولاء وماما بره .. ف طلعت وسلمت على ماما وكانت جايبه معاها هدوم وحاجات ليا ولولاء وكام حاجه .. خدناهم منها وحطيناهم في الاوض وماما غيرت هدومها وقعدنا كلنا في الصاله وبدأنا نتكلم
ماما: وحشتوني ياولاد في الكام يوم دول
انا وولاء: انتي اكتر ياماما
انا: خالي عامل اي دلوقتي
ما`ذما: الحمد*** حالتو اتحسنت عن الاول بكتير ورجع البيت .. عاملين اي في المزاكره؟
ولاء: تمام جدا انا تقريبا خلصت المنهج مراجعه وجاهزه للامتحانات
ماما: والواد عمر ؟
ولاء بصتلي وابتسمت: تمام هو كمان .. لازم كل يوم اخليه يحضر دروسو ويقعد يزاكر بالليل شويه
ماما: تسلمي يا بت يا ولاء .. اهو كدا لما اخرج من البيت بعد كدا هكون متطمنه عليكو
انا: طيب ولي مش سألتيني انا على مزاكرتي .. لي سألتي ولاء
ولاء نطت في الكلام: عشان اكيد كنت هتطبل لنفسك
انا: ويعني انتي مش هتطبلي لنفسك يعني ولا انا بس الي بطبل
ماما: باااااااس مش ناقصه صداع .. بطلو خناق ويلا عشان نفطر
ولاء: انا ماجهزتش فطار
ماما: انا جبت فطار معايا من بره في المطبخ .. تعالي نحطو في صحون خلينا ناكل
ولاء وماما قامو وجابو الفطار وقعدنا كلنا وفطرنا سوا وبعد ما خلصنا ماما لمت الصحون ودخلت المطبخ وولاء جات تكلمني . . .
ولاء: واد يا عمر .. انا لسه واخده بالي ان امتحاناتك كمان اسبوعين .. هتعمل اي يا حزين انا مش بشوفك بتزاكر ولا بتفتح كتاب
انا: متخافيش .. انا مجهز نفسي كويس
ولاء: مجهز نفسك ازاي يعني وانت مش بتقعد على المكتب اصلا
انا: ملكيش دعوه بيا بقا .. خليكي انتي في كليتك
ولاء: انت حر .. انا خايفه عليك وعلى ماما .. لو حصل وجبت ملاحق او عدت السنه ماما ممكن تتعب بجد
انا: يا بت متخافيش مش هيحصل
ولاء: طيب .. بقولك في حاجه عايزه اقولهالك بخصوص خلود
انا: مالها
ولاء: البت خلود معجبه بيك
انا: من امتا دا
ولاء: امبارح لما طلعنا مع بعض قالتلي وقالت كمان انها من زمان وانت عاجبها ونفسها تكلمك بس مش عارفه تقولهالك ازاي .. بس قالتلي اني مش اقولك ف اعتبرني مقولتش حاجه
انا: امال بتتكلمي لي من الاول
ولاء: مفيش بس حسيت اني لازم اعرفك ويكون عندك فكره .. على فكره البت خلود بنت نضيفه وملهاش في الشمال ولا عرفت حد ولا كلمت حد .. وشكلها بتحبك بجد
انا ضحكت: ملهاش في الشمال ازاي يعني?
ولاء: يابني الي بيحصل بيني وبينها دا تلاقيه بيحصل بين بنات كتيييير غيرنا .. عندك مثلا صحباتي في الكليه عارفه منهم كتيير جدا بيعملو كدا .. وممكن تلاقي اربع او خمس بنات بيسهرو مع بعض وممكن اكتر
انا: احيه .. دول بيعملو حفلات على بعض بقا .. اوعي تكوني بتروحي معاهم !!
ولاء: لا ياعم انا اخري معاك انت وخلود بس
انا: طيب وخلود مش ممكن تكون متفقه مع غيرك؟!!
ولاء: لا مستحيل .. انا ضامنه خلود عمرها ما هتطلع بره لحد غيري .. مفيش غيري انا بس الي بتعمل معها كدا
انا: يعني افهم من كلامك اني احبها واكلمها ونتخطب ونتجوز يعني ولا اي
ولاء: انت عبيط يبني ؟ .. انا ماقولتش كدا .. انا بس بقولك انها معجبه بيك وقالتلي كمان ان نفسها انك تتجوزها بس طلبت مني مش اقولك حاجه اصلا بس انا بعرفك عشان تكون عارف .. وانت حر بقا تحبها او تحب غيرها انا مليش دعوه .. اه صح انت شفت الفيديو بتاعي انا وهي؟؟
انا: اه شفتو
ولاء: طيب .. واي رأيك
انا: رأيي في اي بالظبط
ولاء: انا فاهم قصدي .. بص انا عارفه ان جسم خلود احسن مني وكدا ف عادي يعني مش فارق معايا ومش بغير او حاجه زي كدا
انا: هو انا اتكلمت اصلا .. بعدين تغيري منها لي يعني هو انتي ناويه تتجوزيني ولا اي??
ولاء: لا يسطا مش بغير ولا اي حاجه .. ولو حابب تكلمها او ترتبط بيها او تعمل معاها علاقه قولي بس وانا اظبطهالك
انا: خليها لبعدين
ولاء: اشطاا
ماما دخلت علينا وكانت عامله لكل واحد فينا كباية نسكافيه شربنا وهزرنا واتكلمنا وضحكنا بعدين ماما راحت تنام عشان منامتش طول الليل سايقه على الطريق وانا دخلت اوضتي وولاء في اوضتها .. بعدين فكرت ادخل لولاء وانيكها بس قولت سيبها لبعدين لما ماما تروح في النوم .. وفتحت الكومبيوتر وشغلت فيديو ولاء وخلود وانا مركز في تفاصيل خلود اكتر وبفكر " هل اكلمها ونرتبط ويبقا بينا قصة حب ونتجوز ولا اعمل معاها علاقه واسيبها ولا اعكل معاها علاقه واتجوزها " بعدين تلفوني رن ولقيت خالد بيتصل . . .
انا: الو
خالد: انت فين
انا: في البيت قاعد
خالد: طب هات عربية امك وتعالالي بسرعه
انا: اجي فين ياعم واجيب العربيه بأمارة اي ولو امي سألتني اقولها اي
خالد: ياعم اتصرف بس تعالالي بسرعه واطلع دلوقتي انا في كافيه اسمو ****** عارفو ؟
انا: ايوا عارفو .. طيب هاجي لي .. اي الحوار
خالد: تعالا بس وانا هقولك " قفل السكه "
انا فكرت وبعدين طلعت ودخلت اوضة امي براحه وكانت لابسه قميص نوم ومتغطيه ف رحت وجبت المفاتيح من الهدوم على الشماعه وطلعت من غير صوت ودخلت لولاء لقيتها قاعده على السرير وبتقلب في التليفون
انا: بت يا ولاء
ولاء: اي
انا: بصي انا طالع بالعربيه لو امك صحيت وعرفت اني طلعت قوليلها اني رحت لخالد كان بره البيت وفلوسو وحاجتو اتسرقت وانا رحت اجيبو
ولاء: وانت رايح لكدا فعلا ؟
انا: انا رايح لخالد برضو بس مش عارف عايزني في اي .. اتصل وقال انو عايزني ضروري ولازم بالعربيه
ولاء: طيب واول ما ماما تصحا هتصل بيك اعرفك عشان مش تتأخر وكدا
انا: تمام .. يلا باي
نزلت وخدت العربيه ومشيت وبعد عشر دقائق وصلت الكافيه وخالد كان قاعد قدام الكافيه شكلو كان مستنيني ف وقفت عندو وجيت انزل هو قرب مني وقفل الباب تاني واتكلم . . . .
خالد: متنزلش انت هتروح مشوار دلوقتي لوحدك
انا: مشوار اي دا
خالد: بص هناك كدا .. شايف العربيه دي
انا: اه
خالد: دي عربية مديرة المدرسه .. ام البت منه
انا: ايوا وانا هعمل اي
خالد: المفروض دلوقتي هي تطلع من عند حد هنا كانت جايالو وتروح تعدي على بنتها منه وتاخدها وتروح .. بس دا مش هيحصل لان انا شاورت للواد امين صاحبنا دلوقتي انو يفسي الاربع عجلات عشان مش تعرف تمشي من هنا بس كنت مستني اتأكد انك هتيجي بالعربيه بعدين اشاورلو
انا: تمام وانا دوري اي في الدنيا دي كلها
خالد: انت هتروح على شارع***** وتركن في اول الشارع .. وانا خليت الواد عادل يراقب البت منه .. هي دلوقتي عند وحده صحبتها ومتفقه مع امها انها تعدي عليها كمان ربعايه كدا .. بس طبعا امها مش هتعرف تروح الها واحنا هنا هنمنعها باي طريقه ف هتكلم بنتها وتقولها تركب تاكسي او تطلب اوبر او اي حاجه وكدا .. وانا لما اكلمك عشان اعرفك هتعمل اي ومكان البت فين ولما اقولك تتحرك يبقا تتحرك وانت بقا هتعزم عليها بتوصيله وهي طبعا عينها عليك وكدا ف هتركب ولو رفضت او اي حاجه استنا معاها وكلمها او حاول معاها او اي حاجه .. المهم تفتح معاها حوار وتعلقها وتطلع برقمها
انا: احا ياعم اي دا كلو .. انت بترتب لكدا من امتا ومين الي عرفك بكل دا
خالد: ماهو امين دا ماشي مع البت الي منه عندها دلوقتي ف عرفتو ان في وحده صحبتها اسمها منه جايه عندها وامها هتيجي تاخدها كمان شويه وكدا ف اتفقنا على الخطه وكلمتك .. يلا بقا مش تضيع وقت ....
دورت العربيه ومشيت على الشارع الي خالد قالي عليه وكان قريب ف مكملتش خمس دقائق ووصلت وركنت قريب من اولو واستنيت .. بعدين نزلت من العربيه وجبت اتنين كانز ورجعت للعربيه وكنت لسه بدي ادخل سمعت صوت من ضهري .....
صوت: عمر ازيك
انا بصيت ولقيتها منه بتكلمني: اهلا يا منه ازيك عامله اي
كانت لابسه بنطلون اسود ليكرا محازق على فخادها وطيزها وداخل بين شفايف كسها تحسها ملونه نصها من تحت اسود وماشيه من غير بنطلون .. ولابسه بادي احمر ضيق نص كم مبين الفرق بين بزازه وقصير مبين حته من سوتها لحد تحت السره بشويه ولافه فوق دراعاتها وكتفها شال احمر نفس لون البادي وحاطه برفان ريحتو فايحه بطريقه غريبه وحاطه روج احمر وملمع على وشها وايلينر وكان ميكب غريب بس طبعا لازم اجي على نفسي واقول حلو
منه: انت عارفني يعني ان انا منه
انا: اه طبعا عارفكي .. مش انتي منه زميلتنا .. بس مش معانا في المدرسه انتي في المدرسه الي مامتك مديرتها
منه: دانتا طلعت عارفني كويس اهو .. بتعمل اي هنا كدا
انا: كنت عند واحد صحبي في *** وراجع اهو ووقفت اجيب حاجه اشربها
منه: بس دول حاجتين مش حاجه
انا ضحكت: ايوا ما انا بحب البيبسي وجبت اتنين ليا .. وانتي بتعملي اي هنا
منه: كنت عند وحده صحبتي هنا ومروحه
انا: انتي ساكنه فين
منه: في *****
انا: لو حابه ممكن تركبي معايا اوصلك انتي في طريقي
منه: هو انت مروح
انا: لا مش مروح على طول كنت ناوي اتغدا بره الاول بعدين اروح .. بس عادي اركبي معايا اوصلك
منه: اشطا يلا
ركبنا ومنه ركبت جمبي وطلعت بالعربيه .. بعدين تلفوني رن وكان خالد ف رديت عليه
انا: الو
خالد: ايوه يسطا المديره اتصلت بمنه وقالتلها انها مش هتيجيلها وقالتلها تركب تاكسي لحد البيت
انا: انا تمام الحمد**** انت عامل اي
خالد: تمام اي يبني
انا: كلنا كويسين
خالد: احاااا ياعم رد عليا عدل
انا: لالا مش هعرف اكلمك دلوقتي انا مش فاضي .. يلا سلام
خالد: استنا ياالاااا ...... قفلت السكه
منه: مين دا
انا: دا واحد صحبي
منه: طيب وقفلت ليه ما كنت تكلمو
انا: مش ضروري .. هو اصلا مش بيبطل رغي وانا مصدع
تليفوني رن تاني وكان خالد .. رديت عليه
انا: الو
خالد: هي منه جمبك دلوقتي؟
انا: انا بره ياخالد عايز اي
خالد: يبقا جمبك .. الواد عادل كلمني وقال انها ركبت عربيه ولما وصف العربيه طلعت عربيتكو .. يلا يسطا عيش حياتك .. سلام " قفل السكه "
انا: طيب تمام هقولها .. يلا سلام
منه: ودا مين دا كمان
انا: دا خالد صحبي
منه: اه عارفاه .. كان عايز اي
انا: كان عايزني ادي التليفون لولاء اختي اخليها تكلم خلود .. تقريبا ولاء تليفونها مقفول او مش بترد
منه: اه فهمت .. طيب .. انت عامل اي اليومين دول
انا: انا تمام وا*** الحمد ***
منه: بقولك اي .. انا كدا كدا كنت ناويه انا وماما نتغدا بره النهارده بس ماما عربيتها عطلت ف مش عرفت تيجي تاخدني .. ف لو مش فيها ازعاج وتأخير ليك ممكن اتغدا معاك بره .. وعادي انا هدفع حسابي مفيش مشكله
انا: اي الي انتي بتقوليه دا يا منه .. عيب عليكي تقولي كدا
ولفيت بالعربيه مره واحده
منه: انت رايح فين
انا: في مطعم مشويات قدام شويه كنت ناوي اتغدا فيه الاول .. ولا انتي ليكي رأي تاني؟
منه: لا تمام عادي مشويات اي حاجه مفيش مشكله
مشينا شويه لحد ما وصلنا المطلعم وانا اصلا كنت رايح للمطعم دا مخصوص لان مكانش معايا فلوس كفايه وكان الكاشير في المطعم دا واحد زميلي وصحبي ولينا كلام وحساب مع بعض .. ركنا ونزلنا ودخلنا .. بعدين قعدتها على الترابيزه وقولتلها: ثواني وجايلك
ورحت لحد الكاشير الي كان صحبي واتفقت معاه اني هطلب اكل على حسابو وهحاسبو بعدين وخو حد بالو ان فيه وحده معايا ف فهم دماغي ووافق وطلبت وجبتين كفته ولحم بقري مشوي على رز بسمتي وسلطه طحينه وسلطة خضار ورجعت قعدت معاها
منه: مكانش ليه لزوم دا كلو يعني كان اي حاجه بسيطه على الماشي
انا: انا كدا كدا كنت هاجي هنا واطلب .. ف عادي يعني لو جيتي معايا وضربنا الفاتوره في اتنين
منه: على فكره انت طيب أوي وشكلك جدع كدا وشهم
انا: تسلمي دا من زوقك الطيب وجمال قلبك ولسانك
منه: انا كنت بشوفك دايما في الدروس مع صحابك بتضحك وتهزر وصوتكو بيكون عالي
انا: عادي يعني اي حد مع صحابو بيضحك ويهزر بصوت عالي
منه: مش اقصد حاجه يعني .. هو اه طبعا اي حد بيهزر مع صحابو وكدا .. انا اقصد انك بتكون الظاهر فيهم .. انت الي تلفت النظر عنهم
انا: عادي يعني كلنا صحاب في بعض وبنهز دايما مش بنحط فرق بينا وبين بعضنا
[{(<عذرا أعزائي القراء على هذه الافوره والتفاهه المعلبه .. انا معرفش البنات بيقولو اي في الحاله د اصلا ولا اتعاملت معاهم قبل كدا ف مش عارف اي حاجه عن دماغهم ولا كلامهم???>)}] نرجع للقصه . . . .
وفضلنا نتكلم في اي كلام وكلامها ظاهر فيه انها بتحاول تقرب مني لحد ما الاكل جيه وبدأنا ناكل واحنا بنتكلم وخلصنا اكل وهي كانت عايزه تطلع فلوس وبتكلمني . . . .
منه: استنا هو الحساب كام " وبتمد ايدها في الشنطه "
انا: اقفلي شنطتكي يا منه عشان مش ازعل منك .. كدا كدا صاحب المكان عارفني وفي حساب بيني وبينو ف مفيش مشكله في الفلوس
منه: بجد انت انسان جميل جدا وطيب أوي
وطلعنا من المطعم ومشينا بالعربيه لحد كافيه قريب ودخلنا وشربنا عصير بعدين حاجه ساقعه .. نص ساعه وطلعنا وفضلنا نتكلم عن حياتها وهي بتعمل اي وانها بتزاكر ومعرفش اي وبعدين تسألني اسأله عاديه وانا بجاوب واهزر واضحك معاها لحد ما وصلنا البيت بتاعها وقبل ما تفتح الباب وقفتها ومسكت ايدها وبكلمها . . .
انا: استني قبل ما تنزلي
منه: اي
انا: ما تجيبي رقمك
منه ابتسمت: تمام خد عندك ٠١*****ء
انا: تمام سجلتو " واتصلت على الرقم وتليفونها رن "
منه: تمام وانا هسجلك دلوقتي
نزلت وقفلت الباب وشكرتني على الوقت الي قضتو معايا وانا طلعت بالعربيه على بيتنا وكانت الساعه ١ الضهر .. ركنت العربيه مكانها تحت البيت وطلعت ودخلت الشقه لقيت ولاء قاعده في الصاله قدام التليفزيون . . . .
انا: ماما صحيت ؟
ولاء: لا لسه نايمه .. هو خالد كان عايز اي
انا سكتت ثواني ورديت: كان في واحد صاحبنا عمل مشكله في الشارع وكان عايزني اروحلهم بسرعه
ولاء بصتلي وباين انها مش مسدقه كلامي بعدين هزت كتفها ولفت وشها للتلفزيون .. دخلت الاوضه وغيرت هدومي ولبستوفانيله خفيفه وبنطلون تيرينج وطلعت قعدت جمبها واحنا ساكتين .. واحنا قاعدين جاتلي رساله على الواتس وكانت من منه . . . .
منه: وصلت ولا لسه؟
انا: لسه واصل
منه: حمد** على السلامه
انا: **يسلمك
منه: كانت ساعه حلوه جدا بجد انا اتبسطت فيها .. شكراً
انا: العفو .. دا انا الي المفروض اشكر القمر انو نزل لمستوايا وقضا وقت معايا
منه:?? انت لطيف اوي يا عمر بجد
انا: انتي الي جميله وطيبه وتستاهلي كل خير
منه: شكرا
بعدين خدت بالي ان ولاء كانت بتبص في التليفون معايا
ولاء: مين منه دي
انا ارتبكت: دي وحده زميلتنا في الدروس وكدا
ولاء: اممممممم واي نظامها
انا: مش فاهم
ولاء: حب يعني ولا تسليه .. ولا علاقة.... "وغمزت"
انا: لالا عادي هي اصلا ماشيه مع خالد وبتكلمني عشان صحبو وكدا مفيش بينا حاجه
ولاء: طيب
قفلت كلام مع منه ولقيت خالد باعتلي
خالد: طمني يا بطل
انا: اطمن .. جبت رقمها ولسه مخلصين كلام على الواتس دلوقتي
خالد: ولعانه يازميلي .. حاول تظبطها في الاسبوعين دول بحيث لو طلبت منها اي حاجه تقولنا
انا: طيب
قفلت كلام معاه .. وشويه وماما طلعت وكانت لسه صاحيه
ماما: صباح الخير ياولاد .. ولا نقول مساء الخير بقا
انا وولاء: مساء الخير يا ماما
ماما دخلت الحمام بعدين طلعت وراحت اوضتها شويه وطلعت لابسه وجاهزه وشكلها خارجه ف ولاء سألتها
ولاء: انتي خارجه؟
ماما: اه .. ميس فريده زميلتي عندها شوية ورق ومستندات رايحه اجيبهم وهقعد معاها شويه عشان مرات ابنها ولدت امبارح .. عقبال لما اشوف ولادكو
انا وولاء: يا*** يا ماما
ماما: كلها ساعتين كدا واجي ويبقا هجيب معايا الغدا .. معلش هتقعدو شويه من غير اكل
ولاء: لا عادي انا اصلا لسه ماجعتش برحتك خالص
ماما: ماشي .. يلا باي
انا وولاء: باي
ماما طلعت وقفلت الباب وبصيت لولاء لقيتها ساكته وبتبص للتلفزيون .. قربت منها وحضنتها وبستها في حدها ونزلت راسها على كتفي وبسألها . . . .
انا: مالك كدا حاسك قافله من اول اليوم
ولاء: مفيش .. بس كنت بفكر اننا نبطل علاقتنا دي لبعد الامتحانات عشان نعرف نركز
انا: يعني كدا انا معطلك
ولاء: لا مقولتش كدا بس كلو في الكليه خايف من امتحانات السنادي وانا قلقانه أوي
انا بستها في جبينها ورفعت وشها وخليتها تبصلي وبكلمها: متخافيش هتعدي اكيد ومنغير اي قلق او مشاكل .. بعدين اعتبرينا يعني بطلنا لحد بعد الامتحانات .. هتقدري تفكري في المواد بتاعتك وانتي مشتهيه النيك؟
ولاء: لا
انا: تمام .. انا قصدي كدا .. انتي مش هتعرفي تركزي وانتي ناقصك المتعه دي .. ف هتكون مره واحده بس في اليوم عشان تستغلي بقية الوقت ولو احتجتي اي حاجه انا جمبك ومش هتأخر عنك ابدا
وقربت من شفايفها وبوستها بوسه هاديه ورومانسيه ..
ولاء: بحبك
انا: وانا كمان
ونزلت على شفايفها بوس ومديت ايدي تحت البلوزه ومكانتش لابسه برا .. دخلت ايدي امسك بزازها وافرك حلماتها وانا ببوسها .. بعدين مديت ايدي لتحت ودخلتها تحت البنطلون وتحت الكلوت عشان افرك كسها .. أهاتها طلعت وبدأت تهيج ورفعت ايدها ومسكت بزازها ولسه شفايفي على وشها ببوس كل حته في وشها .. بعدين نزلت البنطلون والاندر وقلعتها من تحت وفتحت رجليها وايدي على كسها بفرك فيه وبسرعه وامسك بظرها واشدو وهي تصوت من النشوه لحد ما اتشنجت وجابت ميتها .. بعدين شلتها ودخلنا الاوضه بتاعتي ونيمتها على السرير ونزلت على شفايفها وانا برفع البلوزه لحد ما قلعتها وبعت ملط .. ونزلت على بزازها ارضعهم وامص حلماتها واعضعضها بسناني والف حوليها بلساني وهي مغمضه ومستمتعه جدا .. نزلت لتحت ووصلت لكسها الي كان غرقان وفضلت الحسو واطلع وانزل فيه بلساني ورفعت وسطها ونزلت لخرم طيزها الحسو وادخل لساني جوا .. بعدين طلعت على كسها ودخلت صباعي الكبير في طيزها وانا بلحس كسها .. بعدين قمت من عليها ووقفت جمب السرير وقلعت هدومي كلها وجبت قدام بوقها وهي فهمت وخدت زبي في بوقها .. فضلت تمص زبي وتلحت راسو ونزلت على بيضاني تلحسهم وتدخلهم في بوقها وتطلعت على زبي مصتو شويه .. بعدين خليتها تاخد وضع السجود ورحت وراها ودخلت زبي في طيزها براحه وبدأت انيك براحه وبرومانسيه .. فضلت اطلع زبي لحد الراس وادخلو بعدين اطلعو خالص وانزل افرك كسها شويه بزبي وادخلو في طيزها تاني وبدأت انيك بسرعه شويه .. لفيت حولين وسطها وحطيتها على كسها ادعك فيه .. ولاء آهاتها عليت واتشنجت ونزلت عسلها على ايدي وانا سخنت اكتر ونزلت لبني في طيزها .. نمنا جمب بعد عشر دقائق بعدين قمنا .. انا دخلت الحمام اخد دش وطلعت لبست هدومي وولاء دخلت ورايا وخلصت وطلعت ولبست وبعدين قعدنا مع بعض نضحك ونهزر وانا امسك بزازها من فوق البلوزه وهي تمسك زبي وتبوسني في شفايفي .. شويه وزبي قام تاني . . . .
ولاء: اي دا .. احيه انا مبقتش قادره ياعم نيمو تاني
انا: مش بإيدي بقا اعمل اي
ولاء: طيب انا هنيمو دلوقتي
ولاء نزلت وقلعتني البنطلون وخدت زبي في بقها وفضلت تمص فيه وتدعكو بإيدها بعدين تنزل على بضاني تشفطهم وتطلع على راس زبي وتلحسها وتدخلو لحد زورها وهي بتدعكو جامد .. لحد ما جبت لبني في بوقها وعلى وشها وشويه نزلو على الارض ....
لبست البنطلون وولاء مسحت اللبن على الارض ودخلت الحمام غسلت وشها وجات قعدت جمبي .. شويه وماما دخلت وكانت جايبه سمك ورز من بره .. اتغدينا وخلصنا اكل وسبت ولاء وماما في الصاله قدام التلفزيون ودخلت اوضتي .. فتحت الكمبيوتر ولعبت شويه عليه وبعدين فتحت الموبايل اقلب فيه شويه ولقيت منه فاتحه فدخلت ارغي معاها شويه وفضلنا نتكلم ونحكي اكتر من تلت ساعات وعرفتني انها كانت مرتبطه بواحد زطلع خاين وبتاع مصلحتو وسابها وواضح من كلامها ان مفيش اهتمام من نحية امها لان هي الوسطانيه في اخواتها واهلها مش مهتمين بأحتياجاتها ك بنت ونها بتحتاج حد يحكي معاها وتشكيلو وكدا بس مش بتلاقي .. فهمت بقا ان لو كان كلام خالد صح عنها انها اتناكت في طيزها وكسها قبل كده يبقا دا عدم اهتمام ومحافظه من نحية عيلتها
قفلت كلام معاها وكلعت من الاوضه لقيت ولاء نامت وماما في اوضتها بتكلم مرات خالي حسن في التليفون ومانت الساعه ٨ ونص بالليل ف دخلت الحمام ورجعت على اوضتي وفتحت الفيسبوك بتاعي لقيت منه باعتالي طلب صداقه .. قبلتو وقعدت اقلب فيه حوالي ساعه بعدين قفلت ونمت . . . .
الجزء السادس
صحيت تاني يوم وكان السبت وكانت ولاء هي الي بتصحيني
ولاء: واد يا عمر .. قوم ياعم انت .. انت ياابني
انا فقت وبشيل الغطا من عليا: ايوا ايوا صحيت خلاص
ولاء: يلا الفتطار جاهز برا
ولاء طلعت وانا صحيت ودخلت الحمام وغسلت وشي وطلعت لقيت ولاء قاعده على السفره مش بتاكل .. قعدت جمبها وبسألها ..
انا: هي ماما فين
ولاء: في المطبخ وجايه
بعد شويا ماما جات وصبحت عليا .. بعدين فطرنا كلنا وخلصنا وماما لمت الصحون وولاء دخلت اوضتها لبست هدومها ونزلت الكليه .. وانا دخلت اوضتي وفهمت امي اني داخل ازاكر .. دخلت وفتحت الكومبيوتر وشغلت لعبة سباق وبدأت العب حوالي ساعتين كدا بعدين قفلت .. حسيت نفسي عايز ادخل الحمام ف طلعت وخلصت ورجعت .. كانت ماما ساعتها في الصاله قدام التلفزيون .. دخلت وفتحت تليفوني ولقيت منه باعتالي وبتسألني . . .
منه: هتروح الدروس النهارده ؟
انا: اه اكيد
منه: طيب وراك حاجه بعدها
انا: لا عادي مش في حاجه بعدها
منه: طب اي رأيك نقعد في كافيه شويه مع بعض
انا: اشطا .. لما نخلص هكلمك ونتقابل
منه: تمام .. هنروح كافيه**** عارفو؟
انا: اه عارفو .. يبقا هخلص واقابلك هناك
منه: تمام
وقعدنا نتكلم في اي كلام لحد ما الساعه بقت ١٢ الضهر ف لبست هدومي وخدت كتبي وطلعت ف ماما بتكلمني . . .
ماما: على فين بدري كدا ..
انا: هروح عند خالد اقعد عندو شويه بعدين نطلع سوا من هناك
ماما: طيب .. استنا شوييه " ودخلت اوضتها "
ماما طلعت وبتديني فلوس: خد دول
انا: لأيه دول .. هجيب حاجه وانا جاي؟
ماما: لا دول ليك عادي
انا: تسلمي يا حبيبتي .. " وحضنتها ونزلت "
اتمشيت لحد بيت خالد ورحت عندو وخلود الي فتحتلي الباب وسلمت عليا وكانت مبسوطه بشوفتي .. افتكرت ساعتها كلام ولاء ان خلود معجبه بيا .. المهم بسألها ..
انا: هو خالد فين
خلود: هتلاقيه في الاوضه جوا .. استنا اشوفهولك
خلود دخلت الاوضه وطلعت وخالد وراها ..
خالد: اي ياعم عمر مش بدري ولا اي
انا: انا غلطان يعني اني جاي اقعد معاك ؟
خالد: لا ياعم تعالا جوا .. ادخل
دخلنا وهو قعد على حرف سريرو وانا حطيت كتبي على المكتب وقعدت قصادو على حرف سرير خلود وبدأنا حوار . . . .
خالد: قولي بقا الي حصل بالتفصيل
انا: ياعم مش لازم تفصيل ولا حاجه .. كل الحوار ان انا كنت واقف جمب العربيه بعدين هي كانت كالعه مت الشارع وشافتني وجات عليا واتكلمنه .. بعدين قالت انها مروحه ف قلتلها اني كنت ناوي اتغدا بره وعزمت عليها اني اوصلها .. وركبت وقالت انها كمان كانت هتتغدا بره هي وامها ف عزمت عليها ورحنا مطعم وكلنا بعدين رحنا كافيه بعدين وصلتها للبيت وخدت رقمها .. بس كدا
خالد: انت كدا زي الفل خااالص .. طب اتكلمتو طيب بعدها
انا: اه اتكلمنا واتفقنا نتقابل النهارده في كافيه بعد الدروس
خالد: اشطااااااااا لا كدا احنا بقينا تمااام خالص .. بص بقا عايزينك تقرب منها اكتر بقا عشان يوم ما نطلب منها الاجابات توافق
انا: انا شاكك في موضوع انها هيكون معها اجابات الامتحان قبل ما تدخل على فكره
خالد: متخافش انا اتأكدت من دا بنفسي وعرفت ان امها متفقه مع الكنترول .. اول ما الاسأله توصل الكنترول هتتصور وتتبعت لأمها وامها هتبعت الصور لمدرسين عشان يحلو ويبعتو الاجابات كامله ومنه هتاخدهم وهي راكبه مع امها عشان توصلها للامتحان
انا: طيب ما هي في مدرسه غير مدرستنا .. هناخد الاجابات ازاي منها
خالد: ياعم هتبعتهالك على الواتس واحنا ننقلها على ورق او حتا نروح ليها قبل الامتحان وناخد نسخه منها ونكتبها على جسمنا او على الدسكات فوق او نهربها معانا ويبقا نحل منها .. هو كدا كدا الاسأله كلها اختياري ف مش هناخد وقت في الحل
انا: طيب طيب .. طب سؤال تاني .. لما نخلص امتحانات .. هنعمل اي فيها
خالد: انت حر بقا تسيبها هو تخليك معاها انت حر
انا: انت متأكد ان حد نام معاها قبل كدا ؟
خالد: عارف كانت بتعمل اي امبارح عند صحبتها؟ .. كانو مع بعض وصحبتها كانت بتنيكها بزب صناعي في كسها وطيزها
انا: وانت عرفت منين
خالد: ماهو امين الي مصاحب البت دي هو الي أكدلي الكلام .. والبت بعتتلو صوره ليها هي ومنه ومنه كانت قدامها و .. استنا ياعم خد شوف الصوره
خالد طلع تليفونو وجابلي الصوره وكانت فعلا كانو على السرير ومنه نايمه على ضهرها ورافعه رجليها وصحبتها مدخله زب صناعي لونو وردي في كسها وكانو واخدين سيلفي ومنه بتضحك في الكاميرا
انا: احاااا اي الشراميط دي
خالد: اتأكدت يامعلم .. شوف بقا هتعمل اي ولو عرفت كمان تنام معاها وتظبط معاد ليا انا وهي يبقا انت كدا فل الفل .. اصل اخوك تعبان هو كمان?
انا: ياعم بس اصبر لما اتنيل انا الاول بعدين تفرج
خالد: على فكره مش هتاخد وقت في ايدك البت اصلا هايجه طول الوقت
خلود دخلت وفي ايدها صينية عليها تلاته عير وبتسأل . . . .
خلود: هي اي دي الي هايله ياعيال .. بتتكلمو في اي كدا
انا حسيت خالد ترتبك ف رديت: هو بيتكلم على كلية علوم .. بيقول ان مجالاتها كتير وكليه هايله وكدا
خالد: ايوا صح
خلود: مش لما نخلص امتحانات ونتيجتنا تظهر الاول .. بعدين نفكر في حوار الكليات
انا: كلها اسبوعين ونبدأ .. وشهر امتحانات ونخلص .. ماتستعجليش
خلود: انا مش مستعجله انا بس خايفه من الامتحانات .. مستوايا مش قد كدا برضو
انا بصيت لخالد ورديت: اكيد هتكون سهله وهنعدي زي كل سنه
خلود: انشاء****
شربنا العصير وبعد ساعه خالد وخلود لبسو نزلنا كلنا وركبنا تاكس لحد السنتر وخلود راحت لصحباتها وانا وقفت جمب خالد وبسألو
انا: واد يا خالد .. هي اختك هتاخد اجابات برضو ولا اي نظامها
خالد: الصراحه مفكرتش في كدا .. بعدين لو قلتلها على موضوع الاجابات هتسأل جبتها منين وهتعمل قلق .. وكمان ممكن تقول لابويا
انا: طيب والعمل
خالد: عادي هنحل احنا وهي يبقا تحل من اي حته .. هي حره
انا: مينفعش ياعم لازم على الاقل نضمن انها تجيب مجموع كويس .. افرض نزلت في ماده او عادت السنه .. يبقا انت جايب مجموع وهي ساقطه هيكون في مشاكل بينكو .. عير كدا هي هتزعل جدا وهتتعب .. واهلك اكيد هي علو على بنتهم
خالد: كلامك صح بس هنعمل اي
انا: هقولك .. قبل ما نخش اللجنه انا هكلمها وهديها ٧٠٪ من الاجابات ولو سألتني هقولها اني اتفقت مع ناس بره المحافظه وجمعنا مبلغ واشترينا الاجابات دي وانا اديتك انت وهي وكام واحد من صحابنا الي نعرفهم وبنحبهم واحلفها واتأكد ان دا سر وانها مش تقول لحد ولا هتدي صحباتها حتا وساعتها هتكونو عارفين بالموضوع انتو التنين وبينكو وبين بعض ومحدش هيعرف .. والموضوع مش هيخرج بره لحد رابع .. بس كدا
خالد: اشطا .. اهو كدا الواحد ضميرو ارتاح
وقفنا انا وخالد مع الشباب .. شويه ومنه ظهرت ووقفت مع صحابها وبصتلي وشاورتلي وانا حزيت راسي ليها ف شاورت على ساعتها وفهمت انها بتأكد على معادنا بعد الدرس ف شاورت على ساعتي وانا بهز راسي ليها .. دخلنا وقعدنا تلت ساعات وطلعنا .. خالد وخلود كانو مع بعض ف بكلمهم . . . .
انا: انا مش هروح دلوقتي روحو انتو
خالد فهم وابتسم: تمام يسطا طريقك سالك .. يلا احنا يا خلود
خالد وخلود مشيو وانا رحت الكافيه الي اتفقنا عليه ولقيت منه مستنياني بره .. كانت لابسه بنطلون جينز ازرق ضيق جدا وتيشيرت ابيض نص كم صدرو مقفول بس شفاش مخليني احدد شكل البرا الاسود الي كانت لابساه وشايله شنطة يد سودا صغيره ولابسه جزمه سودا بكعب .. قربت منها وناديتها . . . .
انا: ياترا القمر مستني حد؟
منه ابتسمت: اه مستنيه واحد مش مهتم بمواعيدو وشكلو مش عايز يقعد معايا
انا: مين قال كدا .. دا انا لو خايروني ما بين بنات الدنيه مش هختار غيرك اقعد معاها
منه: يا سلاااام
انا قربت منها جامد: سلامين تلاته " وبغمزلها "
منه ضحكت ضحكه هاديه وبصت في الارض: طيب مش هندخل ولا اي
انا: يلا بينا
منه مسكت في دراعي ودخلنا وقعدنا على تربيزه بأربع كراسي وهي جات وقعدت جمبي .. بعدين طلبت ليا قهوه مظبوط وهي طلبت هوت شوكليت . . . .
انا: بس اي الحلاوه والجمال دا كلو
منه: عجبك اللبس
انا: هو لبس بس الي عجبني .. بعدين مش مهم اللبس .. المهم الحشو الي جوا .. وكدا كدا انتي الي بتخلي اللبس حلو مش العكس
منه حطت ايدها على بقها وهي بتضحك: بجد تسلم .. على فكره انا عندي زي الطقم دا بس يفرق في .......
وقعدت ترغي في حوارات لبس وميكب وبرفانات وانا كنت باصصلها وبهز راسي وانا اصلا مش مركز ولا سامع اي حاجه .. شويه وخلصت كلام عن اللبس وشربت شويه من المچ الي قدامها . . . .
منه: كان نفسي ماما تجبلي تقم كنت شفتو في مول كدا وعجبني بس هي رفضت بدون سبب " وبصت من الازاز على اشارع وهي بتتنهد بحزن "
انا: اي دا .. مالك
منه: مفيش " وبتتنهد "
انا: مفيش اي بس دا انتي وشك قلب خالص
منه حطت المچ على الترابيزه وبدأت كلام وهي بتحرك إيديها: انا اصلا قرفانه من حياتي وكل يوم خناقه مع ماما بدون هدف .. دايما بتزعقلي وتهزأني من غير ما اعمل اي حاجه وبتشيلني اي مشكله في البيت .. وبتعامل اخواتي احسن مني ولما اطلب منها حاجه ترفض وتقول " منتي عندك منها كتير وخلي حد من الي تعرفيهم يجبلك <ومنه كانت بتقولها بأستهتار وتعوج لسانها>"
انا: ازاي يعني .. انا بيتهيألي انها بتعاملك حلو وشكلها بتحبك
منه: دا الظاهر .. لكن معاملتها معايا في البيت او لما نكون وحدنا بتتغير خاالص .. ولما اروح اشكي لبابا ساعات يرد عليا وساعات مش يعبرني ولما يتكلم كل الي يقولو " هو بس ضغط الشغل عليها .. اديها شوية وقت وتتحسن " ومفيش اي فايده في العيله دي .. "'عينها دمعت "' انا بجد كرهت حياتي مبقتش قادره استحمل ...
منه حطت ايدها على عنيها وبتعيط وتكتم صوتها وايدها التانيه على التربيزه .. مسكت ايدها وندهتها . . .
انا: منه
منه بصتلي والدموع في عنيها وبحزن: نعم
انا: ممكن تهدي " ناولتها منديل ومسحت دموعها وهديت شويه " بصي هو ممكن مامتك بتعاملك وحش بس من جوا اكيد بتحبك .. انتي في الاول والاخر بنتها وهي عمرها ما هتكرهلك الخير .. ف عادي خدي كلامها وارميه ومش تفكري فيه خالص وعيشي حياتك .. انتي السنه الجايه داخله على مرحله جديده .. هتكوني في الجامعه وهتعرفي ناس جديده وتتغير حياتك للاحسن غالبا .. ف لو انتي هتفضلي حزينه وبتعاني كدا مش هتعرفي تعيشي وهتتعقدي وتتنيل بيكي اكتر .. وزي ما قلتلك الاول انها امك وعمرها ما تكرهك .. ممكن تروحي وتكلميها بهدوء وتحاولي تحسني طبعها من نحيتك انتي وهي هتتفهم .. بس لو فضلنا كدا مش هنعرف نعيش ولا هتتحسن حياتنا ابدا
منه حضنتني والدموع في عنيها: بجد كلامك دا هون عليا كتير .. شكرا
انا: زي ما قلتلك قبل كدا انك طيبه وقلبك ابيض وتستاهلي كل خير .. وبصراحه انا حبيتك وحبيت الكلام معاكي
منه: وانا كمان حبيتك اكتر ولقيت فيك الحضن الي مش بلاقيه مع صحابي او اهلي .. بحبك يا عمر
انا: وانا كمان
شربنا المشاريب بتاعتنا وهزرنا وطلعتها من المود الحزين .. شويه وطلعنا وكنا بنتمشا في الطريق وهي ماسكه دراعي زي العشاق .. تلفوني رن وكانت امي .. رديت عليها
انا: ايوا يا ماما
ماما: انت فين ياعمر واتأخرت كدا لي
انا: معلش انا كنت ناوي اخرج مع صحابي ونسيت اقولك .. كلها ساعتين كدا واكون في البيت
ماما: طيب ماشي خد بالك من نفسك ومتتأخرش
انا: حاضر .. سلام .. " قفلت السكه "
مشينا انا ومنه لحد ما وصلنا ملاهي ولقيتها بتبص للالعاب واحنا ماشيين
انا: مالك .. عايزه تدخلي ولا اي
منه: بصراحه انا بحب الملاهي أوي ومن زمان مش دخلتها
انا: طيب يلا بينا مستنيين اي
منه فرحت ودخلنا وتقريبا مسبناش لعبه غير لما لعبناها وقعدنا نتصور مع بعض شويه بتليفونها وشويه بتليفوني .. وبعد حوالي ساعتين طلعنا وجبتلها غزل بنات وكانت مبسوطه واحنا طالعين باستني على خدى
منه: انا متبسطش كدا قبل كدا
انا: انا الي مش هعرف انام الليله من البوسه دي
منه ضحكت: طيب خد دي كمان " وباستني في شفايفي بوسه سريعه "
انا ضحكت: لا كدا مش هعرف اروح وممكن اتعب منك ?
منه: بعد الشر عليك ..
تلفون منه رن
منه: الو .... انا كنت عند وحده صحبتي ولسه نازله .... طيب انا جايه .... باي ...
انا: دي مامتك؟
منه: لا دا اخويا الكبير .. انا لازم امشي عشان اتأخرت
انا: ماشي استني نشوف تاكسي
وقفنا وشاورت لتاكسي وركبتها ورا ورحت للسواق قلتلو على العنوان وحاسبتو ورجعت ليها وبودعها ف خطفت بوسه سريعه على شفايفي بعدين وقفلت الأزاز .. قلت للسواق يمشي ومشيو .. كانت الساعه بقت ٨ بالليل ف وقفت تكتك كان معدي وركبت معاه???
وصلت لحد البيت بسرعه وطلعت ملقتش حد في الصاله .. دخلت اوضت ولاء لقيتها قاعده على الكومبيوتر بتاعها وفاتحه الانستا وحاطه السماعات .. كانت لابسه فانله حمالات ضيقه وكاشفه حرف البرا الاحمر من فوق .. ولابسه هوتشورت احمر كان يادوبك نازل تحت كسها بشويه .. قربت منها وحضنتها من ورا وهي على الكرسي ...
ولاء برعب: خضيتني يا عمر حرام عليك
انا بضحك: يالهوي لو تشوفي وشك?
ولاء: بتضحك ؟ .. ماشي يا عمر " ولفت وشها وعملت زعلانه "
انا حضنتها تاني وبست خدها: معلش .. كنت بهزر معاكي .. هي ماما فين
ولاء: نزلت من نص ساعه تحت للسنتر
انا: طيب ما تيجي اوريكي حاجه في السرير
ولاء فهمتني وقامت بسرعه: لا لا مش دلوقتي خاالص
انا: لي بس
ولاء: لما نتعشا وماما تنام عشان ممكن تطلع في اي لحظه لانها هتنزل ساعه وحده بس
وطلعت بره الاوضه وراحت للمطبخ .. دخلت وراها وحضنتها من ورا . . . .
انا: بتعملي اي
ولاء: وسع عايزه اجهز العشا
انا: طب انا لسه متغدتش
ولاء: طيب وسع بس وهغرفلك ..
ولاء لفت وبصتلي لقتني واقف وقلعت هدومي كلها واتخضت
ولاء: يخربيتك انت اي الي موقفك كدا
انا بقرب منها: عايز اقولك حاجه
ولاء: لا مش دلوقتي وعديني كدا خليني اأ... " قفلت بقها بشفايفي وغبنا في بوسه طويله .. بعدين نزلت إيدي على كسها لقيتو غرقان .. نزلت الهوتشورت وكانت لابسه كلوت احمر تحتو .. قعدت العب فيه ونزلت على بزازها من فوق الهدوم وفضلت امسك فيهم وابوسهم .. بعدين لفيتها وفتحت طيظها ونزلت الحس خرمها ...
ولاء: اااه .. لا يا عمر .. ماما زمانها جايه ااااااااه براحه .. سيبني بق هنتفضح
فضلت الحس لها وانا مش مركز معاها اصلا ودخلت صوابعي التلاته وهي أهاتها زادت وهاجت على الاخر ... قمت بعد ما غرقت خرمها وفتحتو ودهنت زبي من ريقي ودخلتو وبدأت انيكها وهي قدامي ووشها لدلاب المطبخ .. فضلت ادخلو واطلعو شويه بسرعه وشويه براحه وبعدين الف إيدي وامسك بزازها وادعكهو وطلعتهم برا وفضلت افرك حلماتها وانيك فيها لحد ما سمعنا صوت الباب بيتفتح .. اتخضينا وهي عدلت هدومها ووقفت تجهز الاكل وانا سبتها ودخلت اوضتي بسرعه .. سمعت صوت ماما بتنده على ولاء وولاء ردت عليها وهي في المطبخ .. انا لبست هدومي وطلعت وماما شافتني وقالت حمد** على السلامه وانا سلمت عليها وهي دخلت الحمام .. شويه وولاء طلعت من المطبخ وكانت عرقانه وشعرها متبهدل وشكلها لسه مخضوضه .. قعدت جمبي وعدلت لبسها كويس ولمت شعرها ونشفت عرقها وهديت شويه .. بعدين بصينا لبعض وضحكنا ..
ولاء: كنا هنروح في داهيه
انا: يلا اهي عدت على خير .. لما تنام بقا انا مش هحلك
ولاء بصت ليا وابتسمت وحطت ايدها على زبي: انا الي مش هحلك
ماما طلعت من الحمام ودخلت غيرت هدومها وبعدين خدت ولاء ودخلو المطبخ .. انا فتحت تليفوني وبعتت رساله لمنه بقولها " فينك " لقيتها قافله .. ولقيت خالد باعتلي من ساعه وبيسألني......
خالد: عملت اي يسطاا
انا: انا ومنه قربنا من بعض جامد في المقابله دي وهي قالت انها بتحبني وانا طبعا رديت عليها وقلتلها انا كمان
خالد: دا كدا عسل خالص .. استمر بالشكل دا بقا عشان تظبطنا
انا: طيب
بعد شويه لقيت منه فتحت واتكلمنا ..
منه: موجوده اهو .. اختي الكبيره كانت عندنا بعيالها ف معرفتش اكلمك
انا: ولا يهمك .. عامله اي دلوقتي
منه: انا تمااام خاالص وحاسه اني اتولدت من جديد
انا بعتلها: لي دا كلو يعني?
منه: انت مش فاهم انا مبسوطه ازاي بالوقت الي قضيتو معاك النهارده .. انا طايره من الفرحه
انا: *** تفضلي فرحانه على طول
منه: ***?
وكملت كلام: هنطلع تاني امتا
انا: خليها بقا لبعد بكره لما نخلص دروس ونطلع زي النهارده كدا
منه: اشطا
عدنا نتكلم في اي كلام وكل شويه تبعتلي " بحبك " وانا ابعتلها " وانا كمان " وكل شويه قلوب حمرا وورد ومش عارف اي .. ماما طلعت بالاكل ووراها ولاء فقفلت مع منه كلام وقمت معاهم .. اتعشينا وخلصنا اكل وقعدنا شويه قدام التلفزيون .. كان في فيلم عربي قديم لعادل امام .. وانا قومت ودخلت اوضتي .. شويه وولاء دخلت عليا
ولاء: بقولك اي لما ماما تنام رن عليا افتحلك الباب وخش عليا اوضتي
انا: طيب
ولاء طلعت وانا فضلت العب في التليفون شويه واقلب في الصور بتاعتي انا ومنه وبعدين لقيتها بترن عليا فيديو كول وفتحت لقيتها لابسه برا اسود وفوقو فانيله حمالات بيضا شفافه شويه وفارده شعرها على كتافها ومش حاطه ميكب ومشفتش من تحت عشان كانت قاعده على مكتب .. فضلنا نرغي ونضحك شويه وبعد ساعه ونص كدا قفلت معاها وطلعت من الاوضه لقيت ماما في اوضتها واتأكدت انها نامت وراحت في النوم .. بعدين بصيت على الساعه لقيتها ١١ ونص .. رنيت على ولاء من تليفوني وهي قفلت عليا وسبت التليفون في الاوضه وطلعت .. رحت على اوضتها وبفتح الباب واتفاجأت من المنظر .. ولاء نايمه على جمبها على السرير ولابسه قميص نوم لونو موف ليه حمالات صدر وشفاف من عند البطن ويادوبك مغطي تحت كسها بشويه .. وكانت حاطه ميكب خفيف وبرفان ريحتو سيكسي موووت .. انا من المنظر هجت على الاخر وقربت منها ونمت جمبها .....
انا: اي الجمال دا كلو يابت ياولاء .. منين ليكي القميص دا
ولاء: جبتو من دلاب ماما من القمصان القديمه بتاعتها وهي لسه عروسه
انا: دا شكلها كانت مزه خااالص فيه
ولاء خبطتني على كتفي بخفه: بس عييب دي ماما
انا قربت منها وبدأت ابوسها براحه وانا ماسك ايديها .. بعدين نيمتها على ضهرها وانا جمبها وببص عليها وبتأمل شكلها في القميص وكانت جميله جدا فيه .. نزلت حمالات القميص وكشفت بزازها ونزلت عليها بإيديا وبوقي ارضعهم وادعك فيهم .. بعدين طلعت فوقها وبوستها بوسه طويله وانا بدعك بزازها ونزلت وبكلمها ..
انا: مش ملاحظه ان بزازك كبرت شويه
ولاء: اه ملاحظه .. اكيد من لعبك فيها
انا: بصراحه انا بحبهم .. هما ناعمين وملمسهم طري أوي وشكلهم عاجبني
نزلت عليهم ببوقي وفضلت ارضع فيهم وادلكهم واشفط الحلمات جامد وافركها بإيديا يجي ربع ساعه .. بعدين نزلت على بطنها وسوتها وابوس فيها وانا بنزل القميص لحد ما قلعتهولها ونزلت على كسها الحسو وامص بظرها وافركو ونزلت لخرم طيزها ودخلت صباعي براحه وانا بلحس كسها وهي ماسكه بزازها ومغمضه وراحت في دنيه تانيه خالص .. فصلت الحسلها وابعبص طيزها بعدين قمت من عليها وطلعت وحطيت زبي نحية وشها ونزلت الحس كسها تاني بقينا في وضع 69 انا الحس كسها وابعبص طيزها وهي تمص في زبي وتلعب في بيضاني .. فضلنا شويه لحد ما ولاء جابت ميتها في وشي وبطلت مص وغمضت عنيها .. قمت من عليها وحطيت زبي على كسها وفضلت اطلع وانزل عليه براحه وهي مغمضه ونايمه قدامي .. شويه ورفعت وسطها وبدأت ادخل زبي في خرم طيزها الي كان غرقان من مية كسها وبدأنا وصلت نيك وولاء فاقت وبدأت تتأواه وتكتم صوتها عشان ماما متصحاش .. فضلت انيكها لما قربت اجيب لبني ف طلعت زبي وقلبتها على بطنها وفتحت طيزها ونزلت بزبي على خرمها مره وحده وولاء اتخضت بس مش اتكلمت .. فضلت انيك فيها لحد ما جبت لبني فيها واترميت جمبها وهي لسه على بطنها . . . .
ولاء: لبنك سخن أوي .. انا بقيت بحب احسو جوايا
انا: انتي الي طيزك ولعه مش بقدر امسك نفسي عليها
فضلنا شويه حوالي عشر دقائق ندردش واحنا ملط على السرير زي ماحنا بعدين زبي بدأ يقوم تاني .. لفيت ولاء وخليت ضهرها ليا وخليتها تفتح طيزها ودخلت زبي من ورا وحسيت لبني على باب خرمها وكان سهل دخول زبي ... فضلت انيك فيها وامسك بزازها من ورا .. وابوس رقبتها لحد ما جبتهم تاني .. فضلت شويه بعدين بنده على ولاء لقيتها راحت في النوم .. ظبطت السرير حوليها وغطيتها وخدت القميص وخبيتو في دلابها وطلعت وقفلت الباب .. دخلت الحمام واتشطفت على السريع وطلعت لبست هدومي ودخلت انام .. بعد شويه سمعت صوت برا ف رحت للباب ابص لقيت ولاء هي الي طالعه ودخلت الحمام تتشطف هي كمان .. رجعت للسرير ونمت . . . .
فضلت اسبوع على الحال دا .. انا انيك ولاء بالليل او لما ماما تنزل .. واحضر دروسي عادي .. وكنت بقابل خلود وخالد وكان تعاملي مع خلود طبيعي زي ماحنا .. واتقابلنا انا ومنه تلت مرات طول الاسبوع .. وفي كل مره منه كانت بتتجرأ اكتر .. في اول مره حضنتني واحنا في المطعم وفي المره التانيه باستني بوسه طويله واحنا في كافيه وفي المره التالته رحنا حديقه وفضلنا نتمشا لحد ما بقينا بعيد عن عيون الناس وزنقتها وكنت ببوسها وبمسك بزازها وهي ممنعتنيش وكانت مستمتعه ... لحد يوم الحد من الاسبوع التاني الي قبل الامتحانات .. كنت في البيت ساعتها وكانت الساعه ٩ ونص الصبح .. ماما نزلت المدرسه وخلود كانت في كليتها وانا طبعا بطلت المدرسه عشا الامتحانات قربت وكدا وكنت قاعد في البيت وشويه وكنت هنزل لخالد عشان اقعد معاه بعدين نخرج للدروس بس منه اتصلت بيا . . .
الجزء السابع
وقفنا لما كنت قاعد في البيت ومنه اتصلت بيا . . .
منه: الو .. ازيك يا حبيبي
انا: انا تمام يقلبي انتي عامله اي
منه: من فضلك يا عمر انا في شارع*** ممكن تيجي تاخدني .. لان ماما وراها شغل ومش هتعرف تيجي تاخدني وانا مش عملت حسابي في فلوس اروح
انا: العربيه مش هنا بس عادي هركب واجيلك ونركب تاكس اروحك وارجع انا
منه: ماشي يا عمري معلش هتعبك معايا
انا: متقوليش كدا انتي تعبك بالنسبالي راحه واجازة من وجع الدماغ الي بشوفو
منه: حبيبي يا عمر .. هستناك
انا: تمام .. يلا باي " قفلت السكه "
لبست هدومي وخدت فلوس وطلعت من البيت وركبت لحد الشارع زي ما هي قالت واتصلت بيها . . . .
انا: الو .. انا في الشارع الي قلتيلي عليه انتي فين
منه: طب بص ما تطلعلي انت
انا: هو انتي هتطولي؟
منه: لا شويه بس .. تعالا اطلعلي وبالمره اعرفك على صحبتي
انا: طيب انتي فين
منه: انا في العماره الي على اول الشارع***
انا: تمام انا وصلت باب العماره وطالعلك اهو
طلعت لحد الدور الي منه قالت عليه ووصلت باب الشقه وبخبط .. الباب اتفتح وكانت وحده مش اعرفها . . . .
انا: صباح الخير
البنت: صباح النور
انا: من فضلك هي منه هنا
البنت: اه جوا اتفضل خش
انا دخلت وهي طلعت وقفلت الباب بالمفتاح من بره .. رحت على الباب وبحاول افتحو مش عايز يفتح وسمعت منه من ورايا .. بصيت لقيتها واقفه ملط بالبرا الاسود وكلوت اسود .. انا طبعا فهمت كل حاجه وعرفت ان منه عامله دا كلو عشان توصللي وانيكهت بس عملت متفاجئ . . . .
انا: في اي يا منه
منه: انا من زمان وانا مستنيه اللحظه دي
انا: لحظة اي انا مش فاهم
منه: من يوم ما شفتك وانت مجنني ونفسي فيك
انا: قصدك اي بالكلام دا
منه قربت مني وجات على شفايفي: عايزاك يا عمر ..
وبدأت تبوسني وانا اتجاوبت معاها وحضنتها وبقيت انا الي ببوسها .. بعدين منه سابت شفايفي .. بعدين لقيتها بترفع هدومي ف ساعدتها وقلعتني من فوق بعدين فكت الحزام ونزلت البنطلون والبكسر وظهر زبي قدامها . . .
منه: اي دا كلو .. دا كبير أوي
انا: اي رأيك
منه: دا يجنن
انا: ولسه بس تعالي انتي وانا اوريكي
منه: مش هنا
انا: امال فين
منه: جوا في الاوضه
شديتها وحضنتها وشلتها من وسطها وهي لفت رجليها حوليا ودخلنا الاوضه وكان فيها سرير كبير ودولاب وتسريحه بمرايه وعليها ادوات تجميل وميكب للبنات عادي .. خدت منه ونيمتها على السرير ونزلنا معركة بوس في شفايف بعض وانا نزلت على بزازها من فوق البرا امسكهم وادعك فيهم .. بعدين لفيت ايدي على ضهرها افك البرا ورميتو ونزلت على بزازها امص فيهم وارضعهم وهي أهاتها عليت وبقت ماليه الاوضه .. فضلت ارضع وامص حلماتها البنيه وبعدين نزلت لحد الكلوت ونزلتو وظهر كسها كان منضفاه من الشعر ولونو زي لون جسمها الاسمر بس بطريقه معقوله شويه .. نزلت الحس فيه ومجرد ما لساني لمس كسها اتشنجت وجابت ميتها .. هديت شويه وانا نزلت تاني بلساني الحسو وافتح شفايفو وادخل لساني جوه . . .
منه: ااااه انت طلعت بتعرف تلحس كمان .. دا انا مش هسيبك ابدا ... اه كمان دخل لسانك جوا .. دخل صوابعك كمان
انا عملت اني مش عارف: مش ينفع كدا هتتفتحي
منه: انا مفتوحه اصلا يلا نيكني بقا
انا دخلت صباع في كسها وانا بلحسو والعب فيه من جوا وهي سخنت تاني وبدأ صوتها يعلا
منه: اااااااه .. كمان كمان .. عايزاك تقطعو .. اههه مش قادره .. دخل زبك بقاا
قمت من عليها وبليت زبي من ريقي وحطيتو على باب كسها وبدأت اضغط .. كسها كان ضيق وهي كانت بارفع وسطها وتقوك كمان دخلو اكتر وتصوت من الهيجان لحد ما زبي دخل كلو جواها واااااااااه على دا احساس .. كسها كان دافي وحاسس بنعومتو تحتي وكان احساس عمري ما انساه في حياتي من الشهوه والهيجان نزلت في كسها . . . .
منه: اي دا هو احنا كملنا حاجه
انا: مش قدرت امسك نفسي معلش
منه: مش مشكله هنقومو تاني
انا: انا نزلت جوا دا ممكن يخليكي تحملي مني
منه: متخفش انا عامله حسابي ومعايا حبوب منع الحمل
نزلت عليها وفضلنا نبوس بعض وهي نزلت على زبي تمصو لحد ما وقف تاني وبقا زي الحديد في ايدها .. رجعت ونامت على ضهرها وفتحت رجليها .. انا دخلتو ودخل زي المره الي فاتت وفضلت انيك فيها من كسها وانا في دنيه تانيه من الهيجان والمتعه وفضلت ارزع في كسها بسرعه وهي جابت ميتها على زبي للمره التانيه وانا حسيت نفسي هجيب ف طلعت زبي ..
منه: دخلو في طيزي بقا
انا: هي كمان طيزك مفتوحه
منه: انا مفتوحه من كل مكان وعايزه اتناك كل ساعه
لفيتها وخليتها تاخد وضع الدوج وجيت وادتني زيت زي الي كنت بحط منو مع ولاء ودهنت خرمها وزبي وبدأت ادخلو وكان خرمها مفتوح برضو بس ضيق شويه .. زبي دخل كلو وهي آهاتها اشتغلت وانا بقيت انيكها براحه . . .
منه: ااااه دخلو كمان .. ايوا كدا .. اسرع بقا
بدأت انيك اسرع وهي اهاتها زادت وفضلت انيك في طيزها بسرعه لحد ما جبت لبني جوا .. بعدين اترميت جمبها وكنا بننهج .. بعد ما هدينا بسألها . . . .
هو انتي عملتي دا كلو عشان انيكك؟
منه: انت متعرفش انا عيني عليك من امتا .. انا كان نفسي فيك من زمان اصلا بس مش عارفه اجبهالك ازاي
انا بضحك: كنتي تقولي من بدري وانا كنت اجي معاكي على طول
منه: مكانش عندي الجرئه
انا: هو مين الي فتح كسك وطيزك
منه: يووووه دي حكايه طويله
انا: احكي مش ورانا حاجه
منه: والدروس ؟!
انا: نمش رايح وانتي كمان مش هتروحي وهنفضل هنا لحد ما يجي معاد المرواح نروح
منه: اشطا .. تعالا بقا نشوف حاجه نطلب حاجه ناكلها وانا احكيلك كل حاجه
طلعنا من الاوضه ومسكت تليفوني وطلبت اوردر سمك ورز وسلطات ومنه دخلت الحمام ف دخلت وراها . . .
منه: في اي
انا: مفيش
حضنتها من ورا وبلعب في بزازها وابوس رقبتها
منه: طب اصبر لما الاكل يجي وناكل
انا: لا مش قادر استنا
ومسكت زبي وعدلت طيزها قدامي ودخلت زبي في كسها من ورا وقعدنت انيك فيها حوالي ربع ساعه لحد ما جبت في كسها لتاني مره
طلعت من الحمام وسبتها .. خمس دقائق والباب خبط فبسأل مين وكان الدليفري فدخلت لبست بسرعه ورحت لمنه وخدت مفتاح الباب وفتحت وطلعتلو وحاسبت على الاكل وقفلت الباب تاني .. منه جات وكانت لبست روب على جسمها من غير حاجه تحتو وخدت الاكل وحطتو في صحون وطلعت بيه وحطتو على السفره . قعدنا ناكل .. شويه وخلصنا اكل وقمنا وهي دخلت الصحون وسألتني . . . .
منه: تشرب اي
انا: اي حاجه
منه: انا هعمل شاي لان دا الي بعرف اعملو اصلا
انا: ماشي .. احكيلي بقا اتفتحتي ازاي
منه: ماشي .. بص يا سيدي .. لما كنت في اولا ثانوي اتعرفت على واحد اكبر مني بسنه وكان في دبلوم صنايع .. اتكلمنا وقالي ان هو بيحبني وكظا وفضلنا نتكلم سنه كامله على الواتس وكنا بنتقابل مره او مرتين في الشهر .. وكان في كل مقابله بيخطف مني بوسه او حضن .. وبعد ما خلصت امتحانات تانيه ثانوي الترم التاني طلب اننا نتقابل وقال انو عايز يحتفل بمناسبة عيد ميلادي الي في شهر ٢ واتقابلنا في بيت واحد صحبو ومكانش في حد في البيت غيرنا وبس .. احتفلنا وكان مجهز ليا تورطه وعليها صوره ليا انا وهو وكنت مبسوطه أوي .. وبعد ما طفينا الشمع وقطعنا التورطه وأكلني واكلتو جابلي هديه ولما فتحتها كان قميص نوم احمر .. استغربت وسألتو قالي انو عايز يشوفني بيه دلوقتي .. قلتلو مينفعش وهو اصر عليا لحد ما لبستو فعلا وعجبو شكلو وقرب مني وحضني وفضل يبوسني انا بحاول ابعدو وقلتلو كتير انو يبطل وهو مسمعنيش .. استسلمت لامري وسبتو يعمل الي يحلالو وانا اصلا كنت مبسوطه بالي بيعملو عشان كنت بحبو .. يومها كان عايز يفتح كسي بس رفضت وفتح طيزي بدالها .. وبعد ما مشيت من عندو واتقابلنا بعدها كتير .. كنا بنتقابل مرتين في الاسبوع وفي مره كان بينيكني من طيزي قالي انو عايز يفتح كسي .. انا رفضت وهو فضل يلح عليا كتيير وفي الاخر وافقت وفعلا فتحني وناكني من كسي وكان لابس واقي عشان مش ينزل لبنو جوايا واتقابلنا مرتين بعدها وفي اخر مره كان عازم صاحبو وناكوني هما التنين غصب عني وبدلو عليا وحبسوني في الشقه وفضلو طول اليوم كل واحد يخش ينيكني شويه ودخلو هما التنين في مره وناكوني مع بعض واحد في طيزي والتاني في كسي مره واحده .. يومها اتخانقت معاه وقالي انو كان واخدني يتسلا بيا وانو مش بيحبني وكان كل الي في دماغو انو ينيكني زي ما ناك غيري .. ورماني بره الشقه وانا عريانه ورما هدومي في وشي .. وكانت في ست كبيره ساكنه في الشقه الي قصادهم دخلتني عندها ودخلت استحميت ولبست هدومي وسبتها ومشيت .. من يومها وانا معرفش عنو حاجه
انا: ياااااااه كل دا .. وعملتي اي بعدها
منه: ولا حاجه .. فضلت كاتمه السر جوايا بس مكنتش قادره اكتم شهوتي ف كنت بدخل حاجات في كسي وطيزي ولحد ما عرفت اتنين بنات وفضلت وراهم لحد ما اقنعتهم وبقينا بنريح بعض وفتحت طيازهم وبقينا ننيك بعض بزب صناعي .. انا انيك طيزهم وهما ينيكو كسي وطيزي .. بس مفيش وحده فيهم تعرف اني اعرف غيرها .. يعني كل واحده فاكراني مبرحش لبنت تانيه ونمارس مع بعض وكدا
انا: اممم .. تمام فهمت انا كدا .. طب ودا ليه علاقه بمعاملة امك ليكي
منه اتنهدت: هو تقريبا ليه علاقه .. لاني من حوالي خمس شهور بدأت علاقه على النت مع عيل من الفيسبوك كان اصغر مني بتلت سنين وفضلنا نتكلم حوالي اسبوع .. كنا بنتكلم كل ليله كاميرا وكنت بقلع من تحت والعب في كسي وطيزي وهو بيقلع ويلعب في زبو الصغير وفي يوم كنا بنتكلم وماما دخلت عليا وقفشتني وبهدلتني يومها ودخلت هددت الواد عشان مش يحاول ينشر صور او فيديو ليا وهو اصلا مكانش معاه حاجه فيها وشي لاني كنت بغطي وشي وانا بكلمو وهو اهبل اصلا وسدق الكلام وخاف .. بس معرفتش اني مفتوحه من طيزي او كسي بس خدت فكره اني بكلم ولاد وبعمل كدا معاهم ف بقت بتعاملني وحش
عنيها دمعت وحسيتها هتعيط ف قربت منها وحضنتها
انا: متشغليش دماغك بيهم .. كفايه اني عاف انك بريئه من دا كلو
منه دخلت في حضني وعيطت: يعني مش هتاخد غرضك وترميني زيهم
انا: عمري ما ارميكي ابدا .. انا بحبك ومستحيل اسيبك في محنتك دي
منه: انا عارفه اني مش البنت الي تتمناها ولو هتسيبني مش هلومك عشان عندك حق
انا: وحتا لو مكنتيش البنت الي اتمناها او هكمل معاها حياتي .. مش هسيبك برضو .. عشان انتي بريئه من دا كلو وطيبه وتستاهلي الخير
حضنتها جامد وبست راسها وهي ابتسمت واطمنتلي .. شربنا الشاي وخدتها في حضني ودخلنا الاوضه وانا ببوسها .. بعدين قلعتني هدومي ورمت الروب على الارض ودخلت في حضني تاني .. فضلت احضنها وابوسها وامسك بزازها وافرك حلماتها وهي كانت هايجه وبتتأواه وانا ببوسها .. بعدين زنقتها في الدولاب وبليت زبي من ريقي ودخلتو في كسها الي كان غرقان زفضلت انيك فيها وهي وشها وايديها على الدولاب وكنت بنيكها بعنف واشد شعرها ولما قربت اجيب لبني طلعت زبي وشديتها للسرير .. خليتها تنام على ضهرها ورفعت رجليها ودخلت زبي في طيزها وفضلت انيكها من طيزها بعدين دخلت صباعين في كسها وفضلت ادخل واطلع زبي وصوابعي وهي تصوت من الهيجان وجابت ميتها على ايدي واتا لسه بنيك طيزها .. بعدين طلعت زبي ودخلتو في كسها وفضلت انيك فيها حوالي عشر دقائق لحد ما جبت لبني على باب كسها وبقا سايل ونزل على خرم طيزها .. بعدت عنها شويه لقيتها مدت اي
ها وبتاخد اللبن من كسها وتدخلو في طيزها بعديت تطلع ايدها وتمصها .. سبتها وطلعت على الحمام اخد دش سريع ولقيتها دخلت معايا واستحمينا سوا وعملنا واحد سريع في كسها وطلعنا لبسنا هدومنا وهي اتصلت على صحبتها وعرفتها اننا نازلين .. نزلنا سوا وكانت الساعه ٥ العصر .. اتمشينا على الطريق مع بعض وبنتكلم . . . .
انا: اتبسطي ؟
منه: اتبسطت بس !! دانت فشختني على الاخر .. انا حاسه بلبنك نازل على الفوطه الي لابساها وطيزي وجعتني من كتر النيك فيها
انا: وطي صوتك يا عبيطه هتفضحينا
منه: اي يعني واحده بتتناك من حبيبها .. محدش ليه دعوه
انا: طب بس بس انا هوقف تاكسي يوصلنا عشان كدا هنتفضح بجد
وقفت تاكسي ووصلتها بيتها ورجعت على بيتنا وطلعت وكانت ماما في الصاله وولاء في الحمام .. سلمت على ماما وفهمتها اني كنت في الدروس ودخلت اوضتي .. بعد نص ساعه ولاء دخلتلي وبتكلمني . . . .
ولاء: كنت فين
انا: هكون فين يعني
ولاء: لا مكنتش في الدروس لاني كلمت خلود وقالت انها مش شافتك النهارده
انا: ايوا ما انا ماحضرتش وقعدت على القهوه مع صحابي
ولاء: صحابك !! ماشي يا عمر هعتبر نفسي مسدقاك .. المهم هتيجي الليله ؟
انا: لا انا تعبان شويه ومش قادر .. خليها لبكره
ولاء: احا ياعم وانا اعمل اي
انا: عادي روحي لخلود
ولاء بصت بغضب: طيب يا عمر انا اصلا كنت رايحه لخلود بس كنت بسألك لو كنت عايز تكون معايا النهارده عشان اجي بدري بس شكلك كدا مبقتش عايزني .. انا ماشيه
ولعت وهي متعصبه .. طلعت وراها لقيت ماما نزلت للسنتر تحت وولاء لبست فعلا ونزلت .. دخلت الحمام شويه وطلعت فتحت التليفون لقيت منه وخالد باعتين ليا .. ف رديت على خالد الاول
خالد: مجتش لي النهارده؟
انا: البت منه كانت عايزه تخرج ف خرجت معاها
خالد: طيب .. يعني الخطه لسه ماشيه كويس؟
انا: اه اطمن
قفلت معاه ودخلت لمنه ولقيتها فاتحه وباعتالي . . . .
منه: فاضي دلوقتي
انا: في اي تاني
منه: عايزه نتكلم فيديو كول
انا: تاني ؟!! ممكن ماما تقفشك
منه: ماما بره البيت ومفيش غير بابا واختي الصغيره وانا قافله الاوضه كويس وقلتلهم اني هنام
انا: اشطا يلا نتكلم
منه رنت عليا وفتحت الكاميرا لقيتها قاعده ملط على المكتب وبزازها ظاهره وشعرها مفرود .. فضلنا نتكلم في كلام سكس وانا قلعت البنطلون وظهرت زبي ليها وهي جابت خياره وفضلت تدخلها شويه في كسها وشويه في طيزها وفضلنا على كدا لحد ما جابت ميتها مرتين وانا نزلت لبني مره .. بعد ساعه ونص كلام قفلت معاها وكانت الساعه ٨ ونص .. نمت من التعب وبعد شويه سمعت صوت ماما بتنده وبتسأل لو هقوم اتعشا معاها وقلتلها اني كلت برا مع صحابي وكملت نوم . . . .
الجزء الثامن . . . .
صحيت من نومي الساعه ٨ وكنت حاسس جسمي مرتاح وواخد حقو .. طلعت لقيت ولاء قاعده قدام التلفزيون وماما في المطبخ . .
انا: صباح الخير
ولاء مردتش
انا افتكرت الي حصل امبارح ورحت قعدت جمبها: مالك قافشه على الصبح لي
ولاء: ممكن تبعد عني .. ولو سمحت متكلمنيش عشان مبقتش احبك ولا عاوزاك بعد كدا
نا: لي كدا .. انا عملت اي عشان يحصل كل دا
ولاء: بتكذب عليا امبارح وقبل كدا .. وبتتأخر برا بحجة مع صحابك وانا متأكده انك مكنتش مع صحابك .. وغير كدا لما جيت امبارح اشوف لو كنت عايزني معاك ولا لا وانتا مش اديتني اي اهتمام وسبتني اروح لخلود
انا: انتي هتنزلي الكليه النهارده ؟
ولاء: لا
انا: طيب ماما كمان شويه هتزل الشغل وانا هحكيلك كل حاجه .. بعدين انتي وحشاني بقالك يومين
ولاء: لو كنت واحشاك مكنتش كذبت عليا
انا: مانا هصارحك اهو .. ووعد ياستي اني مش هخبي عليكي تاني .. واي حاجه بعملها هتعرفيها .. انتي كمان لو في حاجه تقوليهالي .. واهو يكون في حد تعرفيه وتعرفي توثقي فيه عشان يساعدك بعدين لو حصل اي ظرف وأحتاجتي مساعده
ولاء: ماشي .. لما ماما تنزل هتقولي كل حاجه
انا: اشطا .. فكي بقا واعدلي وشك دا
ماما طلعت من المطبخ وصبحت عليا وقعدنا نفطر .. واتكلمنا مع بعض بخصوص المزاكره والامتحانات وشغل البيت وكل دا .. بعد شويه ماما لبست ونزلت وولاء كانت في اوضتها وانا قدام التلفزيون .. ولاء طلعت وجات قعدت جمبي وكانت لابسه بادي اسود بكم مش تحتو حاجه وحلماتها كانت بارزه .. ولابسه كولوت ابيض وبس
انا ضحكت: بقا دا شكل وحده زعلانه ومش عايزاني
ولاء: مانا لو مش عايزاك تعمل حاجه مستحيل تقدر توصللي .. احكيلي بقا
انا: ماشي .. بصي انا....
ولاء قاطعتني: عمر !!
انا: في اي
ولاء: من غير لف ودوران
انا: خلاص و***
ولاء: طيب
انا: بصي .. الموضوع كلو بسبب وحده اسمها منه
ولاء: مين منه دي
انا: منه دي تبقا بنت مديرة المدرسه الي هنمتحن فيها .. وخالد عرف ان امها هتظبط مع كام مدرس وهيطلعو الاجابات بتاعة الامتحانات ومنه دي هتاخد الاجابات قبل الامتحانات .. ف المطلوب ان واحد فينا نعرفو ويكون محل ثقه نخليه يظبط معاها عشان لما الامتحانات تبدأ نعرف ناخد منها نسخه من الاجابات ونحل وكدا .. والبت اصلا طلعت معجبه بيا .. وكمان خالد عرف انها اتفتحت من كسها وطيزها بسبب واحد كانت بتحبو من سنه ونص كدا .. ف يوم الجمعه الي ماما جات من من عند خالي فيه .. الي طلعت بالعربيه وقلتلك اني رايح لخاد .. فاكره؟
ولاء: اه فاكره
انا: انا فعلا كنت رايح لخالد وخالد قالي ان منه عند صحبتها ومتفقين هي وامها انها تسجي تاخدها بس خالد عطل عبية امها والمكلوب مني اني اقابلها وكأنها صدفه واوصلها ومن هنا احاول اعلقها واخد رقمها وكدا .. وفعلا قدرت اكلمها وعزمتها على الغدا يومها وخدت رقمها واتكلمنهدا بالليل .. وفضلنا اسبوع على الحال دا واتقابلنا كام مره وفي كل مره كنت باخد بوسه مره وحضن مره وفي مره زنقتها وفضلت ادعك بزازها من فوق الهدوم طبعا وابوسها وكدا بس معرفتش اعمل حاجه عشان كنا في حديقه وكان في ناس .. لحد امبارح لما كنت قاعد في البيت اتصلت عليا وقالت انها عند صحبتها ومش معاها فلوس تروح وامها مش هتعرف تيجي تاخدها ف نزلت ورحتلها وطلبت اني اطلعلها العماره وطلعت فعلا وهي اصلا كانت مخططه لكدا ونكتها امبارح .. فعشان كدا اتأخرت وكنت جاي تعبان
ولاء: احاااااااا .. كنت مخبي عني دا كلو
انا: انا كنت فاكر انها هتكون علاقه سريعه ونخلص امتحانات واسيبها بس هي ربطتني بيها جامد
ولاء: استنا بس .. ربطتك اي يعني .. اوعا تكون مضتك على حاجه
انا: لا متخافيش هي علاقه جنسيه بس
ولاء: طب واخرت العلاقه دي اي
انا: بصي انا مش عارف ولذلك قررت اقولك واسألك .. البنت طلعت معقده نفسيا بسبب الواد الي كانت بتحبو وبسبب عيلتها .. لان الواد دا ضحك عليها وفتح طيزها وكسها غصب عنها وفي الاخر عزم صحبو عليها وبهدلوها جامد .. غير كدا هي بسبب شهوتها الزايده راحت واتكلمت مع عيل اصغر منها فييو كول وهي ملط وامها قفشتها وبهدلتها يومها بس معرفتش انها مفتوحه وكدا ومن ساعتها وهي بتعاملها وحش .. بعدين بقت زيك كدا انتي وخلود بتمارس مع صحباتها البنات
ولاء: بص هو موضوع ان حبيبها يستغلها بالطريقه دي ويرميها طبعا هيكون جرح وصدمة عمرها ويكون في عونها بجد .. وكمان موضوع ان امها تمسكها وهي بتعمل فيديو مع عيل وكدا برضو خارج ارادتها وامها غلطانه انها مش عرفت تفهم مشكلتها بهدوء وتحلها ف هي كدا حالتها صعبه وتستاهل لننا نزعل عشانها .. بس كمان عايزاك تفهم انك كدا بتأذيها اكتر لانك كدا بقيت عشيقها وهي حاطه في دماغها انكو هتتجوزو وتكملو مع بعض ومش عارف اي .. وانت طبعا مش هتعرف ومش هينفع تعمل كدا لان في الاول وفي الاخر دي شرموطه .. اي نعم دا خارج عن ارادتها بس الحقيقه والواقع انها شرموطه ولو انت راضي انك تكمل وتتجوزها ف انا مش هرضا بكدا ومش هخليك تكمل
انا: مانا عارف النقطه دي ومش عايز اكمل معاها بالطريقه دي .. فانا بسألك بقا اعمل اي
ولاء: انت وقعت وقعه زي الزفت يسطاا ومحتاجه تفكير وتخطيط .. بص انت خلص امتحاناتك وخد اجاباتك وكدا وبعدين نفكر هنعملها اي .. وطبعا هي في الفتره دي مش هتسيبك واكيد هتنيكها .. عادي لو طلبت منك كدا مش مشكله نيكها وابسطها واتبسط ولما تخلص امتحاناتك هقولك تعمل معاها اي
انا: اشطا .. بس عايز اسأل سؤال .. انتي بتقولي اني مش ينفع اكمل معاها عشان شرموطه ومش عارف اي .. بس من فتره قلتي ان عادي لو اتجوزت خلود مع انها بتمارس معاكي ويعتبر زيها زي منه
ولاء: لا حاسب .. خلود تفرق عن منه بكتييير .. اولا خلود انا عارفاها كويس وعارفه انها نضيفه ومتعرفش ولاد خاالص وكمان مفيش بنت من صحباتها تعرف موضوع الحنس الي بتعملو خاالص .. ف انا ضامنه انها رغم الي بنعملو سوا هي نضيفه ومحترمه وهتعاملك احسن معامله وهتصونك كمان .. لكن منه دي عرفت واحد وفتحها وكمان ممكن تكون حملت منو ونزلت البيبي .. غير كدا هي الي جرجرتك وخلتك تنيكها .. وكمان ممكن تكون محبيه عنك حوارات تانيه وممكن تكون كذبت عليك في الي قالتهولك دا كمان .. ف منه مش مضمونه .. وخلود لو كانت زيها كانت على الاقل حاولت تكلمك .. لكن هي معملوش كدا ولا فكرت حتا .. ودا بيدل انها لسه بنت عندها حياء ومش ليها في الشمال ولا ليها في كلام الولاد .. فاهمني؟
انا: ايوا فهمتك .. تمام كدا انا هعامل منه عادي لحد ما نخلص امتحانات وبعد كدا نشوف ليها صرفه .. في حاجه كمان .. اعرف خالد اني نكت منه ولا لا
ولاء: لا متعرفوش خالص .. خلي الموضوع سر لحد ما نشوف الزمن هيودينا لحد فين
انا: تمام .. بالنسبه لخلود بقا
ولاء: مالها تاني
انا: انا كنت بفكر اننا نضمها معانا وكدا .. واهو نعمل حاجه جديده
ولاء: بص يا عمر .. خلود بتحبك ولو عرضنا عليها الموضوع هتتصدم اه لكن هتوافق في الاخر .. بس مش عارفه هجيبهالها ازاي .. بس برضو خلي موضوع خلود دا لبعد الامتحانات
انا: طيب خلاص
ولاء: يلا بقا عشان انت واحشني
انا بضحك: وانتي كمان واحشاني موت
ولاء: بقولك اي .. ماتوصل الشاشه بالوايفاي وتفتح لينا فيلم سكس نتفرج عليه واحنا قاعدين .. واهو نجدد
انا: فكره .. فتحت الشاشه ووصلتها بالنت وفتحت موقع " porn hup " واخترت فيديو عشوائ واشتغل .. في بداية الفيديو كانو التنين حاضنين بعض وبيبوسو بعض .. ولاء قربت مني وحطت راسها على كتفي وايدها نزلت لزبي وانا لفيت دراعي فوق كتفها وحضنتها .. في الفيديو غيرو الوضعيه والممثله نيمت الممثل على ضهرو في السرير وبدأت تمص زبو .. شويه ونزلت لبيضانو تمصها وتلعب فيها وهي بتدعك زبو .. وولاء بتلعب في زبي من فوق الهدوم وبعدين دخلت ايدها تحت البنطلون ومسكت زبي تدعكو .. الممثل قام ولف وبقو في وضع 69 وبدأ يلحس كسها ويبعبص طيزها ويدخل صباعو في كسها .. ولاء قامت وقلعت هدومها خالص ونزلت الكلوت وجات عليا قلعتني انا كمان ونيمتني على الكنبه على ضهري . . . .
انا: هتعملي اي
ولاء: زي ما بيعملو
ولاء جات وقعدت بكسها على وشي ونزلت تمص زبي .. وكسها كان غرقان .. فضلت امص بظرها وافتح في شفايفو بإيدي وطلعت ابعبص طيزها .. ولاء كانت بتمص زبي وسخنت على الاخر واهاتها ملت البيت كلو .. الممثله في الفيديو قامت وقعدت على زب الممثل بكسها .. وولاء قامت وعملت زيهم ودخلت زبي في طيزها وفضلت تطلع وتنزل وانا تحتها نايم على ضهري وسايبها هي تتعامل .. ولاء فضلت تطلع وتنزل وهي بتلعب في بزازها وشكلها متكليفه على الاخر .. فضلت شويه لحد ما الفيديو غير الوضعيه والممثل شال الممثله وحطت رجليها حولين وسطو وبينيكها وهما واقفين ..
ولاء بصت ليا وابتسمت: هتقدر ؟
انا: اكيد هعرف .. انتي مستقله بيا ؟!!!
ولاء قامت وانا شلتها وهي لفت رجليها على وسطي ورفعتها شويه ووجهت زبي على خرم طيزها ونزلتها وزبي دخل .. وفضلنا على كدا وطبعا الوضع دا صعب شويه عشان زبي كان كل شويه يطلع وارجع ادخلو ولما اجي اظبطو بيكون في صعوبه .. فضلنا شويه وولاء كسها كان بيحك في بطني ومن الحركه ونيك طيزها جابت ميتها على بطني وغرقتني .. فضلنا على نفس الوضع لحد ما جبت لبني في طيزها والفيديو لسه شغال .. قفلت الشاشه وولاء دخلت اوضتها وانا دخلت وراها . . . .
ولاء: مش كفايه ولا اي
انا: كفاية مين احنا لسه مش عملنا حاجه
قربت منها وهي ماشيه قدامي وحضنتها من ورا وانا ببوس رقبتها .. لحد ما وصلنا السرير ونيمتها على بطنها وكان زبي رجع وقف تاني ف دخلتو في طيزها وانا بنيك براحه .. شويه وطلعت زبي وولاء جات تمصو وفضلت تمص فيه وبعدين نزلتو وحطتو بين بزازها وبزازها كان حجمهم مش كبير أوي ف كانت سانداه بإيدها وفضلنا شويه لحد ما جبت لبني على رقبتها وبزازها .. سابت زبي وفضلت تدهن اللبن على جسمها وبزازها . . . .
انا: انا متبسطش معاكي كدا قبل كدا
ولاء: وانا كمان حاسه اني اتبسطت وارتحت احسن من المرات الي فاتت
قومتها وقعدت ابوس فيها واحضنها
ولاء: كفايه بقا عايزه اروح اخد دش
انا: هناخدو سوا
ولاء: لا هاخدو لوحدي .. انت مش هتسيبني وهتنيكني تاني
انا: معلش اخر مره
ولاء: طيب
ولاء مسكت ايدي ودخلنا الحمام وبعدين حضنتني وفضلت تبوسني وشغلت الميه فوقنا .. فضلنا شويه بعدين لفيتها ودخلت زبي في طيزها وفضلت انيكها شويه لحد ما جبت لبني للمره التالته وكان جوا طيزها
خلصنا وساعدتها في تنضيف جسمها بالليفه وهي كمان ساعدتني وطلعنا لبسنا وهي قعدت وانا خدت كتبي ونزلت ومشيت لحد بيت خالد .. وصلت للبيت ودخلت ومكانش في غير خالد وعمي ايمن بس وخلود وامها كانو برا بيشترو طلبات للبيت .. دخلت انا وخالد الاوضه وقعدنا نتكلم . . . .
خالد: اي الجديد معاك يسطا
انا: عادي زي مانا هعمل اي يعني
خالد: انا بتكلم على منه في جديد بخصوصها ؟
انا: لا مفيش .. زي محنا حتى الان
خالد: طب ماتحاول تنام معاها .. هي كدا كدا هايجه كول الوقت ولو قلتلها مش هترفض
انا: لا مش دلوقتي .. بعدين مش عايز اطلب منها حاجه زي كدا دلوقتي .. عايز اول طلب ليا يكون اجابات الامتحان
خالد: ماهي لو دخلت في حضنك ونمتو مع بعض هتقربو اكتر لبعض ولو طلبت منها اي حاجه هتعملهالك
انا: لسه بدري على الموضوع دا برضو احنا لسه متعرفين على بعض من عشر ايام اهو
خالد: انت حر ياعم .. طيب طلاما كدا حاول تفاتحها في موضوع الاجابات في الاسبوع دا ضوروري لان امتحاناتنا يوم السبت يعني كمان خمس ايام ونبدأ
انا: ماشي هكلمها
فضلنا ندردش شويه بعدين نزلنا السنتر وطبعا منه حضرت وكلمتني قبل الدرس . . .
منه: ازيك يا حبيبي .. وحشتني
انا: وانتي كمان وحشتيني مووت
منه: هقابلك بعد الدرس ماشي ؟
اما: معلش انا صاحي تعبان ومش هقدر اعمل حاجه النهارده
منه بتضحك: ياعم انت فهمت اي .. عايزه نقعد مع بعض في كافيه او نتمشا او اي حاجه
انا: إذا كان كدا ماشي ?
خلصنا مواعيدنا واتقابلنا في كافيه قريب من السنتر دردشنا شويه في كلام عادي بعدين طلعنا من الكافيه وطلبت اننا نتمشا واوصلها لحد بيتها وانا وافقت ومشينا لحد البيت ورجعت البيت وكانت ولاء قاعده وماما في السنتر بتاعها تحت ..
ولاء: شكلك قابلت منه برضو
انا: ايوه قابلتها بس معملناش حاجه
ولاء: طيب
دخلت غيرت هدومي ولقيت منه بتبعتلي على الواتس ف كلمتها وفضلنا نرغي في كلام حب بعدين كلام سكس وشويه وسمعت ماما طلعت واتعشينا ورجعت اوضتي اتكلمت مع منه تاني بس كان فيديو كول وطبعا هي كانت قالعه والخياره كانت في كسها فضحكت وقلعت هدومي انا كمان وفضلنا نتكلم لحد ما هي جابت ميتها وانا نزلت لبني وقفلت معاها ونمت . . . .
فضلت اربع ايام ما بين اني انيك ولاء في الليل ولما امي تكون مش في البيت وما بين مقابلاتي اليوميه مع منه بس مكنتش بنيكها وكانت مجرد مقابله في كافيه او في حديقه وكان فيه احضان وبوس خفيف كدا لما نكون لوحدنا . . . .
لحد ما جينا في اليوم الخامس ومكنتش بسه كلمت ولاء بخصوص موضوع الاجابات ومكنتش عارف اعمل اي .. ساعتها كنت في البيت وولاء كانت في اوضتها ف دخلتلها
انا: ولاء .. عايز اكلمك في موضوع
ولاء: خير
انا: اول امتحان ليا بكره ولسه مكلمتش البت منه على موضوع الاجابات
ولاء: طب ماتكلمها
انا: مانا مش عايز اقولها اني عارف بموضوع الاجابات كدا وش عشان مش تفكر اني عرفتها وقربت منها عشان كدا ..
ولاء: طيب هقولك على حاجه ..الشقه الي في اخر دور دي فاضيه بقالها شهرين ومحدش دخلها ولا في حد مأجرها اصلا .. كلمها وخليها تطلع من البيت بأي حجه وتيجي العماره هنا وتاخدها في الشقه فوق وتقضو شوية وقت مع بعض ولما تكونو نايمين في حضن بعض تبدأ تلمح انك مش عارف حاجه في المواد وخايف تسقط وكدا وهي هي هتقولك على موضوع الاجابات .. ولو مش قالتلك ف تسألها لو ممكن تساعدك ولا لا عشان امها مديرة المدرسه الي هتمتحن فيها وكدا
انا: فكره هايله .. بس لو قلتلها كدا ومش اتكلمت برضو ؟
ولاء: يبقا مش قدامك غير انك تقولها الموضوع بصراحه .. بس قولها انك عرفت كدا من واحد صحبك من يومين وكدا عشان مش تشك انك مخطط للموضوع .. وانا هراقب الجو هنا ولو حصل حاجه هرن عليك ويبقا رد عليا مش تنام في حضنها وتنسا نفسك
انا: انتي عبقريه يابتويا ولاء هاتي بوسه ..
نزلت بوستها بوسه في شفايفها وطلعت كلمت منه واتفقنا انخا هتقول لامها انها رايحه تزاكر مع وحده صحبتها .. وانا خدت المفتاح من البواب بحجة اني عايز افتحها عشان نروقها لان في ناس كلمونا عليها وطلعت فتحت الباب وظبطت الاوضه الي هنيك منه فيها ونزلت جبت ساقع وطلبت سندوتشات شاورما وجهزتها في مطبخ الشقه وقفلتها وحطيت المفتاح في جمب وغطيتو بورقه صغيره .. بعد ساعه منه رنت عليا وقالت انها قدام العماره وقلتلها تطلع وعرفتها على مكان المفتاح وبعد شويه بعتتلي على الواتس وقالت انها دخلت الشقه طلعت من اوضتي لقيت ماما خلصت في السنتر وطلعت وكانت قاعده هي وولاء في الصاله ف قلتلهم اني هنزل واروح لخالد نزاكر سوا وولاء بصتلي وفهمت وغمزتلي وسبتهم وقفلت باب الشقه وطلعت للدور الاخير ودخلت الشقه وقفلتوالباب بالمفتاح ولقيت الانوار مطفيه ولقيت باب ونور الاوضه مفتوح فدخلت . . . .
الجزء التاسع
دخلت الاوضه ولقيت منه قاعده على حرف السرير وكانت لابسه بادي كت لونو ابيض ومصدرو مفتوح مبين نص بزازها وكان في تحت البادي برا ابيض وفوقهم جاكت جينز لونو نيلي وبنطلون ليكرا اسود ديق جدا .. اول ما دخلت ابتسمتلي وقامت جات عليا وحضنتني ..
منه: وحشتني
انا: وانتي كمان وحشتيني مووت
منه: مكانش ينفع يكون يوم غير دا .. بعدين اول امتحان لينا بكره
انا: مانا عارف ولقيت نفسي مش عارف ازاكر ولا افتح كتاب وكنت بفكر فيكي قلت اكلمك واشوف لو نعرف نتقابل وجاتلي فكرة الشقه دي وكلمتك " وبقول في نفسي " .. هي لا فكرتي ولا نيله وانا مش جايبك لجمالك مثلا دا عشان اتنيل اعرف اخد اجابات الامتحان بتاع بكره
منه: يا قلبي .. للدرجادي شاغلاك ؟
انا: واكتر كمان ..
رفعت وشها وبوستها بوسه طويله وانا حاضنها وكنا واقفين .. قلعتها الجاكت الي لابساه ونيمتها على السرير وانا ببوسها بعدين نزلت وطلعت بزازها من البادي وفضلت امص حلماتها وارضعهم وادلكهم وهي مغمضه وبدأت تتأواه .. بعدين نزلت لحد البنطلون وبقلعهولها وكان في تحتو كولوت ابيض برضو نزلتو هو كمان وقربت من كسها اشمو والعب فيه بصوابعي ودخلت صباعي جوا لقيتو غرقان فنزلت عليه بلساني ارضع فيه وامص بظرها وهي بتتلوا تحتي وهاجت على الاخر وزودت مص ولحس ولعب في كسها بعدين قمت وقلعتها البنطلون خالص وقلعت هدومي كلها وجبت زبي ودخلتو على طول وكان عسل كسها سهل من دخولو .. فضلت انيك فيها وانا بلعب في بظرها وطلعت لبزازها العب فيهم واقرص حلماتها وابوسها وفضلنا ربع ساعه على كدا لحد ما منه جابت ميتها على زبي .. طلعت زبي ونيمتها على جمبها وحضنتها من ورا ودخلت زبي فيها ومتحركتش وبدأنا ندردش . . .
انا: بحبك أوي يا منه
منه: وانا كمان بحبك وبعشقك مووت
سكتنا شويه بعدين اتنهدت جامد عشان منه تاخد بالها
منه: مالك
انا: خايف
منه: من اي يا عمري
انا: من بكرا .. معرفش حاجه في المواد بتاعتي وخايف اسقط .. لو سقطت ف على كلام ماما هتدخلني معهد عسكريه تبع الجيش
منه: لي ياعم ماتقولها انك مش عايز تدخلها
انا: قلتلها كذا مره وقالت ان الموضوع في ايدي .. يا اعدي من الثانويه واجيب كليه يا ادخل المعهد
منه: طيب والعمل
انا: مش عارف
منه سكتت ومفتحتش موضوع الاجابات .. ف بدأت احرك زبي في كسها وانيكها براحه وانا ببوس رقبتها وبلعب في بزازها
انا: بقولك اي .. انا لسه واخد بالي ان امك مديرة المدرسه الي همتحن فيها .. هي مش ممكن يكون عندها حل
منه: مش عارفه " وكانت سرحانه وبتفكر "
انا: طيب ما تشوفي كدا لو في ايدها اي حاجه تعملها تخليني اعدي لو ب٥٠٪ على الاقل
منه: بص هو في حل
انا في نفسي: اخيرا نطقتي يا كسمك .. بس رديت: اي هو الحل
منه: ماما قالتلي انها هتديني اجابات الامتحان قبل ما ادخل اللجنه .. هخليك تاخد منها نسخه قبل ما نبدأ امتحان
انا: احاااااا .. دا انتي كدا تبقي عملتي فيا معروف كبييير أوي
منه: بس توعدني انك مش هتطلع الاجابات دي لحد تاني ولا تقول اني اديتك حاجه .. عشان لو حد عرف هروح في داهيه انا وامي
انا: لا متخافيش مستحيل اقول لحد ابدا .. بس هاخد النسخه ازاي
منه: هصورها بالموبايل وابعتهالك على الواتساب قبل ما ادخل اللجنه عشان هيسحبو التليفون .. وانت بقا تكتبهم في اي حاجه وتدخلهم معاك
انا: اشطا .. مش عارف اشكرك ازاي على الخدمه دي يا منه .. بجد انتي طلعتي جدعه
منه: انا تحت امرك يا حبيبي بس أنت تشاور بس
انا: بحبك?
منه: وانا كمان?
حضنتها جامد وانا ببوس رقبتها وانيك كسها من ورا وزودت سرعة النيك لحظ ما قربت اجيب لبني ف طلعت زبي وفضلت العب بإيدي في كسها شويه وطيزها شويه واحنا نايمين على جمبنا وانا وراها .. بعدين دخلت زبي في طيزها وفضلت انيك فيها يجي ربع ساعه ونزلت لبني جوا طيزها .. قمت من جمبها وطلعت من الاوضه ودخلت المطبخ جبت السندوتشات ودخلتلها وفضلنا ناكل .. وخلصنا اكل وشربنا البيبسي وقعدنا نتكلم
منه: بقولك اي يا عمر
انا: اامريني
منه: انت نكت حد قبل كدا
انا: لا
منه: امال جايب الشطاره والجمدان دا كلو منين .. دا انت لما تنزل تلحس كسي بكون عايزه اسرخ من المتعه والهيجان
انا: اتعلمت من افلام وقصص السكس
منه ضحكت: يعني كنت بتسمع سكس وتقعد تلعب في زبك وتضرب عشره زي العيال بتوع اعدادي??
انا: بتتريقي عليا !! ماشي يا منه " وعملت زعلان "
منه: معلش يا قلبي كنت بهزر معاك .. طيب اي رأيك دلوقتي لما جربت على الطبيعه ؟
انا: دا كدا احسن بكتييير عن الاول
منه: ولسه .. خليك معايا انت بس وانا هبسطك على الاخر
وقربت مني وحضنتني .. كنا قاعدين عريانين على السرير .. وكملت كلام
منه: طيب مش حبيت او ارتبطت ببنت قبل كدا؟
انا: بصي عشان اريحك انا لا حبيت ولا ارتبطت ولا نمت مع اي حد قبلك .. انتي اول وحده في حياتي .. خلاص؟
منه: تخيل ما بين كل البنات اخترتني انا .. مع ان كان في بنات تانيه غير بيحبوك ومعجبين بيك
انا: معجبين بيا انا ؟! مين ؟
منه: في كام وحده كدا معانا في الدفعه .. منهم خلود اخت صاحبك خالد .. وكمان نها السكرتيره بتاعة مستر منصور مدرس الفيزيا
انا: احاااا وعرفتي منين
منه: عرفت ان خلود بتحبك لما قلتلها في يوم اني معجبه بيك .. هي في الاول فكرتني قصدي على اخوها .. كان في يوم انت وخالد واقفين مع بعض واحنا بنتكلم .. وكانت ناويه تظبطنا مع بعض بس لما قلتلها عليك اتعصبت عليا وزعقتلي في الشارع وسابتني .. ومن يومها مش بتكلمني
انا: اه فاكرو اليوم دا شفتها وهي بتزعق وبسأل خالد بيقول انو ميعرفش مالها .. طيب ونها
منه: سمعت البنات بيتكلمو وجابو سيرتها وقالو انها معجبه بواحد معانا في الدفعه .. ولما سألت وركزت معاهم عرفت انها بتحبك انت .. وفي كام وحده تانيه معانا برضو في الدفعه
انا بضحك: طب ودول بيحبوني على اي انا مش عارف
منه بتحضني وبتبوس خدي: نفس السبب الي حبيتك عشانو
انا: طب ممكن اعرف السبب دا
منه: وسامتك .. وكمان جسمك رياضي كدا طول بعرض .. وكمان باين عليك اصلا القوه وانك هتسد في السرير وكدا
انا بضحك: ياااااه دا كدا انا لازم اخش في موسوعة جنس على كلامك دا
منه: وهتبقا قليله عليك كمان
رفعت وشها وبوستها في شفايفها بعدين نيمتها على ضهرها وانا ببوسها ونزلت لبزازها ارضعهم وهي حاطه ايدها على راسي وبتتأواه .. فضلت امص بزازها وحلماتها ونزلت على كسها ودخلت صباعي جوا وانا بمص بظرها .. بعدين نزلت على خرم طيزها الحسو وادخل لساني جوا وانا بلعب في كسها وسرعت ايدي على كسها وادخل صوابعي في كسها وطيزها والعب بسرعه لحد ما نزلت ميتها .. بعدين قمت وقعدت فوقها وقربت زبي من بقها وهي خدتو وقعدت تمصو وتلحس راسو وتلعب بإيدها في بيضاني .. قمت من فوقها وقلبتها وخليتها بوضع السجود ودخلت زبي في كسها .. قعدت انيك فيها واكلع زبي وادخلو في طيزها وفلت ابدل بينهم شويه في طيزها وشويه في كسها وهي نزلت ميتها مره كمان .. وفضلنا نص ساعه انيك فيها لحد ما نزلت لبني وزبي كان جوا طيزها ...
طلعت زبي وكان اللبن نازل من خرمها على كسها ومنه اترمت على السرير بتنهج وانا كمان كنت تعبت من النيك .. بعد شويه ارتحنا وقومنا دخلنا الحمام واخدنا دش سوا ونكتها ونزلت في كسها مره كمان وهي لبست هدومها ونزلت بهدوء من غير ما تعمل صوت او حد ياخد بالو .. شويه واتصلت على ولاء وقلتلها اني خلصت وقالت ان ماما قاعده قدام التلفزيون وهي قاعده جمبها ولسه مش اتعشو .. لبست هدومي ورتبت الاوضه وظبطها خليتها زي ما دخلتها الاول ونزلت لحد البواب رجعتلو المفاتيح المفتاح وطلعت تاني ودخلت لقيتهم قاعدين في الصاله فعلا .. سلمت عليهم وحسيت ماما متغيره وزعلانه من حاجه .. ف دخلت الاوضه بتاعتي وغيرت هدومي وولاء دخلت عليا . .
ولاء بضحك: صباحيه مباركه يا عريس
انا: ماشي يختي .. هي ماما مالها كدا
ولاء: اصل مرات خالك اتصلت وقالت ان خالك تعب تاني ونقلوه المستشفى .. وهي هتقوم تسافر دلوقتي وترجع بكره بالليل
انا: طيب ما تبات معاهم هناك زي المره الي فاتت عشان ناخد راحتنا احنا لي ترجع بدري كدا
ولاء: ماهي مش عايزه تطول علينا عشان احنا في فترة امتحانات وكدا ومش عايزه تسيبنا
انا: طيب ...
ولاء: عملت اي مع البت .. ادتك الاجابات؟
انا: لا لانها مش معاها اصلا بس هتاخدها بكره قبل الامتحان وهتبعتهالي على الواتس اول ما تاخدها
ولاء: اشطاا .. ما عليك امت بس غير تنقلها في ورقه او تكتبها على ايدك وانت داخل وتخلص وتطلع
انا: بالظبط كدا
ولاء بتغمز: طيب اي .. مش ليا نصيب انا كمان ولا منه عملت الواجب ؟
انا: بصراحه هي عملت الواجب وزياده وانا تعبان اصلا .. بس عادي اشطا .. لما ماما تمشي هنلعب سوا
ولاء: ماشي يسطا
ولاء طلعت وانا طلعت وراها وقعدنا اتعشينا وماما قالتلي انها هتروح يوم واحد بس وترجع تاني وكدا عشان خالي تعب تاني .. بعد ساعه ماما لبست وسابت لينا فلوس وودعناها ومشيت . . . .
طلعنا انا وولاء وقعدنا قدام التلفزيون شويه بعدين قمنا ونكتها ونزلت مرتين .. مره في طيزها ومره وهي بتمص زبي وكنت ساعتها تعبان مووووت ودخلت اوضتي واترميت على السرير وكنت هنام بس خالد رن عليا صحاني .. كان بيسأل لو عرفت اتفق مع منه وطمنتو وقفلت معاه ولقيت منه كمان باعتالي على الواتس وكانت بتقول انها اتبسطت جدا معايا النهارده واكدت عليها بالنسبه لموضوع الاجابات وقفلت التليفون ونمت . . . .
الجزء العاشر والاخير
صحيت من النوع على صوت ولاء ...
ولاء: واد يا عمر .. قوم يلا وراك امتحاان .. ياد فز الساعه تسعه
انا كنت نايم وجسمي متكسر صحيت مفزوع: تسعة اي اللجنه بتبدأ تسعه اصلا
ولاء: متخافش الساعه لسه سبعه .. قوم يلا عشان تلحق تغير وتنزل .. وتشوف هتجيب الحاجه من منه امتى
انا: طيب طيب ...
قمت من السرير ودخلت الحمام .. شويه ورجعت الاوضه لبست هدومي وجهزت حاجتي وخدت فلوس وطلعت لقيت ولاء عامله فطار سريع .. كلت حاجه بسيطه ونزلت .. اول ما طلعت من باب العماره اتصلت بمنه . . .
انا: الو .. صباح الخير يا حبيبتي
منه: صباح النور يا حبيبي
انا: نزلتي من البيت ولا لسه .. ولا نسيتي ان في امتحانات النهارده " وبضحك "
منه: انا خلصت لبس اهو وهنزل مع ماما اهو
انا: طيب بقولك اي ..
منه قاطعتني: ايوا ايوا الاجابات معايا وهصورها وابعتهالك دلوقتي
انا: قلبي يا ناس .. مش عارف اشكرك ازاي على المعروف دا
منه: عيب عليك يا قلبي انت تأمر بس
قفلت معاها وشويه لقيتها باعته صورة الورقه وفيها ٧٠٪ من الاجابات .. سألتها على الباقي قالت ان امها ادتها دول وقالت كفايه عليكي .. نزلت الصوره وقفلت معاها وركبت تاكسي وانا في الطريق لبيت خالد طلعت ورقه ونقلت كل الي في الصوره وبعد ما نزلت رحت لمكنة تصوير وعملت ١٠ نسخ وخدت تلت نسخ في جمب لوحدهم .. طلعت لخالد وفتحتلي خلود وكانت لابسه وجاهزه وسألتها على خالد قالت بيلبس في الاوضه جوا .. خالد سمع صوتي وطلع وهو قالع من فوق ولابس البنطلون من تحت . . .
خالد: عمر !! تعالا تعالا ادخل هنا
خلود بتضحك: للدرجادي واحشك .. طب كمل لبسك طيب
خالد: اسكتي انتي دلوقتي .. تعالا ياعم خش جوا
دخلت الاوضه وخالد قفل الباب وبيكلمني . . .
خالد: طمني وقولي انها معاك
انا طلعت الورق من تحت التيشيرت: اهو ياعم اتطمن بقا
خالد خد الورق وبص فيه: انت برنس يسطا .. عليا الطلاق برنس
انا: هو في كام واحد يعرف بموضوع الاجابات دا
خالد: انا وانت واريعه تانيين
انا: تمام معاك سبع نسخ .. ودول تلاته كنت شايلهم لينا انا وانت وخلود
خالد: انت عرفتها بموضوع الاجابات دا؟
انا: لا مش قلتلها بس هقولها زي ما اتفقنا
خالد: اشطا .. خد نسختن اهم " اداني ورقتين " وانا هاخد البتقي للعيال الي معانا واحرق النسخ الزياده
انا: بقولك اي .. هو احنا مش نعرف نبيع الاجابات دي؟
خالد: نعرف بس كدا ممكن نتفضح
انا: عندي فكره .. احنا معانا تلت نسخ زياده .. هنزود ونخليهم خمس نسخ وبعدين نروح ومكلم الاهالي الي بيكونو قاعدين قدام المدرسه جايين مع ولادهم .. وننقي الاهالي الي ولادهم ضعاف ومش يعرفو حاجه وكدا ونعرض عليهم النسخه ب ٥٠٠ جنيه
خالد: طب واي الي هيخليهم يسدقوك وانك ما بتنصبش عليهم
انا: هناخد نص الفلوس ونقولهم لما تتأكدو هناخد باقي الفلوس وبقية امواد بنفس السعر وهتاخدوها قبل اللجنه زي دلوقتي .. بعدين الي زي دول اصلا مستنيين اي فرصه اصلا ومش هيناقشونا لو قلنالهم ان دي اجابات الامتحان
خالد: اشطا يسطا .. خلي النسخ دي عشر نسخ بقا وانا عارف الناس الي هنكلمهم وضامن انهم مش هيرفضو ولا هيتكلمو
انا: اشطا
خلصنا وجهزنا نفسنا ونزلنا وخالد قال انو هيجيب حاجه من المكتبه على السريع وجاي وغمزلي وفهمت انو رايح يعمل النسخ وسابني انا وخلود ف بكلم خلود . . . .
انا: جاهزه لامتحان النهارده
خلود: انا زاكرت وكل حاجه .. بس بيني وبينك انا خايفه مووووت .. وخايفه دي شويه .. انا مرعوبه
انا: طيب لو جاتلك فرصه تاخدي ٧٠٪ من اجابات الامتحان قبل ما تدخلي اللجنه .. هتاخديهم؟
خلود بتضحك: اي السؤال الاهبل دا .. اكيد هاخدهم
انا طلعت الورقه: طيب خدي اهي
خلود مسكت الورقه وهي فاتحه بقها ومصدومه: انت بتهزر صح
انا: لا مش بهزر .. ويبقا ادخلي بيها واتاكدي
خلود: وجبتها منين دي
انا: اتفقت مع ناس بره المحافظه ودفعنا كل واحد مبلغ واشترينا الاجابات .. ولسه باقي المواد هتيجي بس كل ماده في يومها
خلود: وخالد عارف بالموضوع دا
انا: بصي انتي هتاخدي الورقه ومش تعرفي مخلوق بيها .. ولا تغششي صحباتك ولا اي حد .. وخالد انا اديتو ورقه برضو بس هو ميعرفش انك خدتي مني نسخه .. ف اوعي تكلميه في الموضوع دا
خلود: خلاص ماشي .. بس افرض اتمسكت بيها
انا: اكتبي على ايدك او لو عرفتي تطلعي فوق قبل الامتحان ما يبدا يبقا اكتبيهم على الدسك
خلود: طيب ماشي .. بس انت متأكد من الاجابات دي
انا: ايوه متأكد .. وكدا كدا لو اتنصب علينا ف اديكي مزاكره وهتعرفي ان الاجابات دي غلط
خلود: خلاص ماشي
خالد جيه حصلنا ووصلنا المدرسه ووزعنا الورق على الشباب الي كانو معانا وطلعنا للاهالي بره وخالد خدني في ايدو ورحنا لواحد ومراتو واقفين وخالد عارفهم انهم اهل واحد من زمايلنا وابنهم تعبان في المواد ....
خالد: ازيك يا عم ناصر
ناصر: ال*** يابني
خالد: كنت عايز اسأل حضرتك بس .. هو ابنك جاهز للامتحان النهارده
ناصر: و*** هو زاكر وعمل الي عليه ور** يجيب الي فيه الخير
خالد: يعني ضامن انو يحل وينجح
ناصر: لا مش ضامن بس بدعيلو .. اي الي في ايدي يعني اعملو
خالد: ٥٠٠ جنيه
ناصر: ايه ؟! .. مش فاهم
خالد: ٥٠٠ جنيه وهديك ٧٠٪ من اجابات الامتحان دا .. وباقي المواد لو عايزها هديهالك بس تدفع
ناصر: وانت جبت الاجابات دي منين
خالد: ملكش فيه بقا .. اشتريناها من بره بمبالغ كبيره .. لو عايزها هات الفلوس وهديك الاجابات دلوقتي
ناصر بص لمراتو: طيب خلاص
فتح محفظتو وطلع ٣٠٠ جنيه وخد ٢٠٠ من مراتو واداهم لخالد وخالد اداهم نسخه
ناصر: على فكره .. لو الاجابات دي طلعت غلط مش هسيبك .. وهجيبك وهتزعل مني
خالد: ياباشا انا طالب في المدرسه الي ابنك فيها وبمتحن هنا وابنك عارفني كمان .. لو طلعت غلط هتجيبني ومش هتتعب كمان ...
سبناهم ومشينا واتكلمنا مع اهالي تانيه ووزعنا العشر نسخ كلهم وفي اتنين دفعو النص قبل اللجنه وقالو ان النص التاني بعد اللجنه ولو طلعو صح هناخد بقية الفلوس . . . .
دخلنا الامتحان والاجابات طلعت صح وحلينا كلنا وطلعنا والاهالي اتبسطو منا جدا وكلمونا نجيب ليهم بقية المواد ومنهم الي دفع للمواد مقدما . . . .
خلود كمان طلعت وكانت فرحانه جدا وكنا مروحين سوا كلنا وبنضحك بس طبعا متكلمناش في موضوع الاجابات عشان خلود فاهمه ان خالد ميعرفش حاجه . . . .
وصلنا بيوتنا وملقتش ولاء في البيت ف بتصل بيها لقيتها نزلت تشوف وحده صحبتها وراجعه كمان ساعه .. فتحت تليفوني ولقيت منه وخلود باعتينلي .. رديت على منه الاول ...
منه: لسه واصله البيت حالا
انا: وانا كمان .. بجد تسلمي على الاجابات . انا كدا ضامن اني انجح وكلو بسببك انتي
منه: متقولش كدا مفيش بينا الكلام دا .. المهم انت واحشني موووت
انا: وانتي كمان واحشاني
منه: اي رايك نتقابل دلوقتي
انا: كافيه ولا شقه??
منه: التنين??
انا: اشطا .. فين بقا وامتا
منه: هنزل دلوقتي وافهمهم اني رايحه ازاكر مع صحبتي ونتقابل في بيت صحبتي الي كنا فيه اول مره ولما ننزل هنقعد في كافيه شويه
انا: اشطاا .. انا هنزل دلوقتي واستناكي على اول الشارع
منه: اشطاا
قفلت معاها ودخلت لخلود لقيتها بتشكرني وفرحانه .. اتكلمت معاها شويه بعدين قفلت واتصلت بولاء قلتلها اني هنزل ولما سألتني قلتلها لما اجي هقولك ويبقا تكلميني لما ماما تيجي .. قفلت معاها ونزلت . . . .
وصلت الشارع واستنيت شويه ومنه وصلت بتاكسي وسلمت عليها ومشينا لحد الشقه ومنه طلعت المفتاح وفتنا ودخلنا وكانت الشقه فاضيه . . .
انا: هي الشقه دي بتاعة مين
منه: دي بتاعتنا .. بابا اشتراها لاخويا الكبير عشان يتجوز ويعيش فيها
انا: امال مين البنت الي كانت هنا المره الي فاتت
منه: دي صحبتي كنت جبتها معايا عشان تنضف جسمي بالحلاوه كدا
انا: وكانت عارفه اني جاي وهنيكك وكدا؟
منه: ايوه كانت عارفه
انا: طيب
دخلنا الاوضه وهي حطت الشنطه بتاعتها على كرسي كان جمبها وانا حضنتها من ورا وانا ببوس وقبتها .. بعدين نيمتها على السرير وقلعتها هدومها كلها وقلعت انا كمان ..
منه: مالك كدا ما براحه شويه
انا: واحشاني مش قادر اتحمل ثانيه زياده
نزلت على كسها الحسو وامص عسلها وابعبص طيزها بعدين سألتها على الزيت عشان انيكها في طيزها الاول وقالت في درج التسريحه .. رحت اجيبو ولقيت جمبو زب صناعي .. جبتو مهايا من غير ما تاخد بالها ونزلت الحس كسها تاني ودهنت خرمها بالزيت ودخلت صباع وفضلت العب فيه وادخلو واطلعو ودخلت التاني ودخلت التالت .. بعدين دهنت الزب وبدأت ادخلو وانا بلحسلها كسها ...
منه: ااااه اي دا .. انت جايب دا ليه
انا: عايز انيكك في طيزك وكسك مع بعض
منه: نيكني وقطعني .. عايزه اتناك من كل حته
فضلت ادخل الزب واطلعو وانا بلعب في كسها وادخل صوابعي لحد ما جابت ميتها وقمت طلعت الزب من طيزها ودخلتو في كسها ودخلت زبي في طيزها .. فضلت انيك كسها وطيزها وهي بتلعب في بزازها وتصوت من الشهوه والمتعه ونزلت لتاني مره وانا نزلت في طيزها . . .
طلعت زبي وسبت الزب في كسها ورحت لوشها وهي مسكت زبي تمصو .. فضلت تدعك فيه وتمصو وتنزل اللبن الباقي فيه وتبلعو وتلعب في بيضاني وتلحسهم .. وكانت بتمص بأحترافيه وعرفت تقوم زبي تاني ..
رجعت وطلعت الزب من كسها وقلبتها خليتها في وضع الدوج ودخلت زبي في كسها من ورا وفضلت انيك فيها وجبت الزب دخلتو في طيزها وقعدت انيك فيها وهي تصوت قدامي ونزلت لتالت مره ..فضلت انيك فيها ولما قربت اجيب لبني قالت انها عايزه تشربو .. طلعت زبي وهي لفت وجات تمص وتلحس في زبي وتدعك فيه لحد ما جبت لبني في بقها وهي بلعتو كلو ...
خلصنا وقمنا ناخد دش ونكتها تاني وكنت ببدل على كسها وطيزها لحد ما جبت لبني على طيزها من بره وغسلنا جسم بعض ....
نزلنا ورحنا قعدنا في كافيه شويه واتكلمنا وقلتلها تبعتلي اجابات المواد الباقيه زي النهارد كدا واتغدينا في مطعم سمك وطلبت اوبر ووصلنا لبيتها الاول ورجعت بيتنا . . . .
دخلت لقيت ولاء قاعده في الصاله وفاتحه تليفونها .. كانت لابسه برا ابيض وكان شفاف كلو ومخبي حلماتها بس .. ولابسه كلوت ابيض فتله وفوقو برمودا اسود ضيق . . .
انا: اي دا .. طيب مش تلبسي عشان ماما مش تيجي تقفشك كدا
ولاء قامت وبتقرب مني: ماما اتصلت وقالت انها هتيجي بكرا بالليل
انا: لي كدا
ولاء قربت ودخلت في حضني: عشان خالو تعبان شويه وبعتتلنا فلوس مع وحده زميلتها جات من نص ساعه ومشيت
انا: طيب .. مالك هايجه على الاخر كدا .. طيب سيبيني اغير واجيلك طيب
ولاء: لا خليك زي مانتا عايزه اتناك منك على الباب هنا .. وانت لابس كمان
رفعت وشها وقربت وباست شفايفي وانا لفيت ايديا وحضنتها وانا ببوسها ونزلت على بزازها ادعك وارضع فيهم .. بعدين خليتها تسند على الباب ونزلت البرمودا وجبت الكلوت على جمب وفتحت طيزها بإيدي وقعدت الحس خرمها .. فضلت الحس فيه ونزلت لحد كسها الحسو والعب في بظرها وطلعت العب في خرم طيزها وادخل لساني واطلعو وادخل صوابعي وهي كاتمه اهاتها عشان محدش يسمع صوتنا بره .. قمت ونزلتها على ركبها وفكت حزام البنطلون وطلعت زبي وفضلت تمص فيه وتلحس راسو وغرقتو من مية بقها ووقفت ولفت طيزها ليا وفتحتها بإيدها .. دخلت زبي مره وحده وطلعت منها اااه مكتومه بالعافيه .. فضلت انيك فيها بسرعه وهي كاتمه اهاتها وكان وعاجبها الموضوع جدا .. فضلت انيك فيها لحد ما جبت لبني في طيزها .. طلعت زبي من طيزها ولفيتها ابوس فيها والعب في بزازها وبعدين دخلنا المطبخ وكانت مجهزه عشا .. كانت الساعه ٧ بالليل ساعتها .. واتعشينا سوا في المطبخ ولما خلصنا جابت طبقين رز بلبن من التلاجه وجات عليا وانا كنت قاعد على الرخامه .. حطت الطبقين جمبي وقلعتني البنطلون والقميص ومسكت زبي تمص فيه وقومتو وجهزتو وطلعت عليه واحنا على الرخامه وكنت منزل رجليا بس مكانتش طايله الارض وهي قاعده على زبي ومسكتو دخلتو في طيزها وجابت طبق ومعلقه وفضلت تأكلني وانا ااكلها وكانت بتطلع وتنزل عليه براحه .. فضلت شويه لما خلصنا الطبق وبعدين حضنتني وسرعت شويه ولما قربت اجيب نزلت وخدت زبي بين بزازها زفضلت تطلع وتنزل ولما يوصل لبوقها تلحس راسو لحد ما جاب لبنو على بقها وعلى بزازها .. ارتحنا شويه وقعدنا مع بعض قدام التلفزيون حوالي ساعه واحنا عريانين ولما الفيلم خلص دخلنا الحمام وعملنا واحد واستحمينا وطلعنا . . . .
خلص اليوم ونكتها في اليوم الي بعدو وماما رجعت وبقيت انيكها لما ماما تكون بره وكنت بكلم خلود على الواتس والكلام بينا زاد وبقينا بنتكلم يوميا بس في حاجات عاديه ومدخلناش في موضوع الجنس .. وكان علينا سبع مواد وما بين كل ماده يوم اجازه وفضلنا ١٦ شوم نمتحن وفي اليوم الاجازه اقابل منه وانيكها ويوم الامتحان الصبح الاقيها بعتالي الاجابات وانا ادي نسخه لخلود وخالد ياخد خمس نسخ ليه ولصحابو ويعمل نسخ للاهالي وعددهم زاد وبقو ٢٠ طالب وعملنا ٧٠ الف جنيه وخالد خد ٣٥ وانا خدت ٣٥ وولاء شافتهم معايا وقلتلها عليهم وقالت اني اخبيهم كويس عشان نصرف منهم وقت الحاجه .. وقالت مافضلش ابعزق فيهم من غير سبب واخليهم لبعدين .. خلصنا امتحانات وحلينا كلنا والنتيجه طلعت وجبت ٧٨٪ وخالد جاب ٧٧٪ وخلود ٨٠٪ ومنه ٧٥٪ وولاء امتحنت في كليتها وجابت تقدير جيد جدا .. وفرحنا كلنا بالنجاح وطبعا شكرت منه بنيكه في كسها وطيزها وقضينا ليله كامله مع بعض في الشقه الي في عمارتنا فوق ..
بعد كام يوم من النتيجه خالد جاني البيت وقعدنا في اوضتي نتكلم في موضوع الكليات وهندخل ايه وهنقدم امتاا .. فضلنا شويه وبعدين طلعت من الاوضه ووقفت اجهز كبايتين شايه ليا انا وهو وساعتها امي كانت في البيت نايمه وولاء كانت برا .. خلصت الشاي ودخلت لقيت خالد قاعد على الكرسي ووشو مقلوب وبيبضلي بغضب
انا: خ
ياعم احلا كباية شا..... مالك قالب وشك كدا لي
خالد مد ايدو واداني الكاميرا الصغيره بتاعتي وشغال عليها الفيلم بتاع ولاء وخلود .. انا افتكرت اني لما حملت الفيلم على الكمبيوتر نسيت امسحو من الذاكره بتاعة الكاميرا . . . .
انا: خالد اهدا كدا وروق وانا هفهمك كل حاجه
خالد: عايز تفهمني اي .. تفهمني ان صاحبي الي مآنو على بيتي وعرضي يخوني .. ولا تفهمني ان اختو كمان طلعت شر...
خالد سكت وقام طلع من الاوضه وهو متعصب وراح نحية الباب وانا وراه بنده عليه
انا: خالد .. يابني .. استنا طيب واسمعني الاول .. خلود ملهاش ذمب في حاجه وانا اصلا مقربتش ليها
خالد لف وهو بيفتح الباب: ملكش دعوه بيا ومبقاش قي بينا كلام يا عمر ..
طلع وقفل الباب وانا واقف ومزهول وخايف على خالد وخلود وخايف خالد يقول لاهلو ويفضحنا ونروح في داهيه . . . .
واخيرا وصلنا للجزء العاشر والاخير من السلسله الاولى لقصة " انا وصاحبي واخواتنا البنات "
انتظرو السلسله الثانيه لنعرف ماذا سيحدث وهل سيقوم خالد بأخبار الجميع ام غير ذلك وكيف ستجري الامور بينه وبين صديقه عمر بعد هذا الموقف
وسيكون الجزء الاول من السلسله الثانيه على المنتدى خلال هذا الاسبوع
انا عمر من إحدا حواري مدينة القاهره اعيش انا وامي واختي
انا(عمر ١٨ سنه ١٧٥ سانتي في الصف الثالث الثانوي)
امي(حنان ٤٨ سنه ١٦٧ سانتي مدرسة رياضيات في مدرسه ثانويه)
اختي(ولاء ٢١ سنه ١٧٠ سانتي في كلية تجاره *من ابطال القصه*)
بابا كان مهندس بترول توفى من ١٢ سنه في حادثة انفجار في إحدى آبار البترول ومكانش عندو غير اخ واحد وعايش برا مصر ومش بنسمع عنو حاجه
احنا ساكنين في عماره ١٥ دور بابا سابهالنا واحنا عايشين على مرتب ماما ومعاش بابا وإيجارات العماره وعندنا عربية بابا وحالتنا الماديه كويسه
حياتنا كانت طبيعيه جدا
أمي ست محترمه ومتحشمه جدا
بنصحا كلنا الصبح ونفطر وننزل نركب العربيه
ماما توصل اختي للجامعه بعدين نكمل انا وهي للمدرسه وترجع هي الضهر تحضر الغدا تكون اختي رجعت من كليتها وانا رجعت من دروسي الي بعد المدرسه واوقات كنت بتأخر
وناكل مع بعض
بعدين امي بيجيلها طلاب عشان ياخدو درس خصوصي ف بتنزل للدور الارضي كل يوم ساعتين وترجع وساعات بتخرج تشوف صحباتها او ننزل كلنا نتعشا بره ونرجع ننام ونبدأ يوم تاني
انا بقا كان ليا صاحب اسمو خالد واختو التوأم خلود
انا وخالد كنا صحاب جدا ودايما مع بعض في المدرسه والدروس وخلود كانت معظم الوقت مع صحابها البنات لكن بنمشي مع بعض في الطريق واحنا رايحين او راجعين
وكنا بنزاكر مع بعض ممكن انا اروح لبيت خالد او خالد واختو يجو عندنا
ولاء وخلود كانو صحاب ودايما بيتقابلو وبيتكلمو
الجزء الأول
في يوم كانت اختي معندهاش محاضرات ف مش نازله الكليه وكنت انا وماما في المدرسه
انا حسيت بتعب في بطني وصداع فاخدت اذن من مدير المدرسه وعرفت أمي اني مروح وطلعت ركبت تاكسي للبيت
لما طلعت للشقه بتاعتنا الي في الدور الرابع فتحت الباب من غير ما اخبط او ارن جرس ولقيت اختي ولاء قاعده قدام التليفزيون بالسنتيان والكلوت بس واحنا كنا في اخر شهر مايو ف كان الجو دافي
انا لما شفتها بالمنظر دا وقفت شويه وانا مستغرب ومخضوض انا اول مره اشوف جسمها كدا لان لبسها في البيت احيانا واسع وبكم او بنص كلم او ضيق وبكم او بنص كم بس مش بالطريقه دي
جسم ابيض مشدود وبزاز في حجم حبة التفاح مغطيهم برا اسود ووراكها بيضا ومشدوده وكلوت اسود
ف هي خدت بالها مني واتخضت وقالت وهي مخضوضه
ولاء: انت اي الي جابك دلوقتي
انا بعد ما سمعت صوتها وفوقت: حسيت نفسي تعبان واستأذنت وجيت
ولاء: عرفت ماما؟
انا: اه قلتلها قبل ما اجي
ولاء: طيب انت اي الي تاعبك
انا: بطني تاعباني ومصدع
ولاء قامت من مكانها وجات نحيتي: طب ادخل غير وانا هجبلك دوا تاخدو وتنام ويبقا اهدا شويه مش عشان شفت حتة لحمه قدامك يعني وافتكر اني اختك
وضحكت ضحكه خفيفه وهي بتبص لزبي الي عامل خيمه في هدومي
انا خدت بالي وانحرجت منها
ولاء بعد ما مشيت وراحت نحية اوضة ماما: مكسوف من اي ياهبل انت
وقالت: وراك دروس النهارده؟
انا: اه كمان تلت ساعات كدا
ولاء: طيب يبقا هتنام شويه وتصحا عشان تروح دروسك
انا دخلت الاوضه وانا لسه مذهول من الي شفتو وحاسس بأحساس غريب وزبي هيفرتك هدومي وغيرت ولبست تيشيرت ازرق وبنطلون ترينج اسود ورحت نمت على السرير وزبي زي ماهو واقف وظاهر
بعد شويه لقيت ولاء داخله بعد ما لبست تيشيرت ابيض نص كُمُ فوق البرا ولسه من تحت بالكلوت بس وظهرت ليا طيز بارزه ومدوره وجميله وبتتهز مع كل خطوه
وكان في ايدها حبوب وكباية ميه
وادتني الدوا والميه وهي بتبص عليه وعلى زبي
وقالت:خد دول هيريحوك ويبقا اهدا شويه
وضربت زبي من فوق البنطلون ضربه خفيفه وهي بتضحك وطلعت برا
نمت وانا مش عارف انسا منظرها وهي قاعده من غير حاجه تغطيها ولا قادر انسا نظراتها لزبي وهي برا او لما لمستو من فوق البنطلون وطلعت
كنت حاسس نفسي عايز ادخل في حضنها وامسك بزازها وارضعهم
كنت عايز احط زبي بين وراكها او كسها او طيزها بس ازاي هي ممكن ترضا
وممكن تقول لماما وساعتها ابقا رحت في داهيه
المهم نمت وصحيت بعدها بساعتين وكان وجع بطني خف شويه ومفيش صداع
طلعت بره الاوضه لقيت ولاء وماما بيحطو الاكل على السفره
ماما كانت لابسه اسدال ابيض واسع خفيف وغطا رأس
وولاء كانت بنفس التيشيرت الابيض النص كم ولابسه برموا احمر ضيق لحد تحت ركبه بشويه
طلعت وماما شافتني
ماما: صباح الخير يا حبيبي .. عامل ي دلوقتي
انا: تمام بقيت كويس بعد الدوا
ماما: الف سلامه يا قلبي .. تعالا يلا عشان تاكل وتروح دروسك
وقعدنا اكلنا مع بعض وكل لما ابص لولاء الاقيها تصلي وتبتسم مش عارف لي
المهم نزلت ووصلت مكان السنتر بتاع الدروس وقعدت في كافيه قريب منو وطلبت قهوه وطلعت سيجاره اشربها والمفروض مفيش حد يعرف اني بشرب سجاير غير خالد صحبي بس
وانا قاعد بفتكر منظر اختي وهي قاعده بهدوم داخليه وجسمها باين وشكلو يجنن ولا صوت ضحكتها ونظراتها لزبي وساعة ما ضربتو بخفه وانا نايم
كنت ساعتها هايج وزبي واقف ومش حاسس بالدنيا جيه صوت من جنبي
الصوت: المعلم شاف مين عشان يسرح في السجاره وبتاعو يقف بالشكل دا
انا: ياعم يلعن شكلك خضيتني
خالد: مالك ياعم علينا ما براحه
انا: بطل بس حركات العيال دي عشان مش ناقصاك
خالد: طيب متزعلش ياعم
وقال: هات سجاره
اديتو سجاره وولعتهالو
خالد: مالك بقا
انا: مالي ازاي؟
خالد: مالي ايه ياعم قاعد بتفكر في مين كدا
انا: مفيش حاجه ياعم
خالد: مفيش ازاي دانت كنت مش هنا اصلا وزبك واقف وحالتك حاله (وقعد يضحك)
وقال: شفت مين بقا عشان تهيج كدا .. تلاقيها بسمه الي معانا صح؟
وقال: البت دي يسطا فرس بجد عليها جسم يهبل
انا: ياعم مش بسمه
خالد: يبقا شروق بتاعة المنيل بس انت بتقول عليها وحشه مش عارف لي
انا:ولا شروق
خالد: امال مالك كدا .. ماهو انا مش سايبك غير لما اعرف
انا: بص هسألك على حاجه .. هو انت لما تعجبك وحده وعايز توصل ليها هتعمل اي
خالد: في طرق كتيير .. ممكن ادخلها واقولها بحبك وعايز نرتبط وبعدين اقرب منها شويه شويه واجيبها في حضني او مثلا اقفشها في مكان لوحدها وانيكها بس من غير ما تشوف وشي عشان مش نتكلبش .. او ممكن امسك عليها حاجه واهددها
انا: طب لو البنت دي قريبه منك؟
خالد: مش فاهم
انا: يعني مثلا لو قريبه منك وبتشوفها على طول
خالد: دا كدا اسهل ياعم ممكن مثلا احاول اغريها والبس ضيق يبين جسمي قدامها وكدا لو هي الي عايزاك هتدور على فرصه تقرب منك .. او ممكن تعزمها على حاجه وتحطلها حبوب تهيجها ولما الحبوب تشتغل تاخدها انت بقا وتعيش حياتك
وقال: بس مش فاهم انت بتتكلم على مين
انا: مفيش دا بس واحد عارفو من الفيسبوك كان بيسأل ازاي يوصل لحبيبتو وهما بيتقابلو كل يوم وكدا
خالد: ودا مستعجل على اي دا
انا: المهم لو هي مثلا عايزاني اعرف ازاي
خالد: دا بيبان عليهم
انا: ازاي
خالد: يعني تلاقيهم بيبصولك وبيبتسمو .. وتلاقيهم دايما بيحاولو يلفتو نظرك بلبسهم وجسمهم .. او يبصو للزب ويحاولو يلمسوه او يهيجوك عشان يظهر .. وممكن يتحرشو بيك بس دي محتاجه جرائه
انا: انت جبت الخبره دي منين ياض
خالد: ياعم انا من زمان بتابع سكس وبشوف قصص فبتعلم منهم
انا: طب يلا عشان نخش الحصه بدل ما نتهزأ
خالد: يلا
بعد ما خلصنا دروس وطلعنا كنا ماشيين انا وخالد وخلود ووصل كل واحد لبيتو وانا طلعت لقيت امي تحت مع الطلبه في حصه واختي بتزاكر في اوضتها
دخلت اوضتي وغيرت وقعدت افكر ازاي اوصل لاختي من غير ما اتفضح
بعد ساعه ماما طلعت وقعدنا نتعشا وكل واحد دخل اوضتو ينام وانا نمت وكل تفكيري ازاي اوصل لاختي ولاء وهعمل اي
الجزء الثاني هنعرف عمر عمل اي عشان يوصل لاختو
شكرا لكل واحد شاف القصه وعجبتو واي حد عندو تعليق او نقض في الاسلوب او اقتراحات انا اتشرف بيها
??
الجزء الثاني
شكرا على تعليقات الجميع اولا
وبالنسبه للناس الي عايزه ميعاد تنزيل الاجزاء ف ممكن يكون مثلا تلت ايام في الاسبوع او يومين ومعلش لو كنت بطول او مفيش معاد ثابت بس غصب عني عشان ظروف الدراسه والكليه وانا اصلا في فترة امتحانات ومزنوق زنقة كلاب??
وبالنسبه للناس الي بتقول مش عايزه دياثه في القصه ف انا اصلا كنت عاملها وفي دماغي هتكون فيها دياثه بس عيوني للجميع
هحاول اقلل من level الدياثه شويه?
واما الجزء الاول دا كان قصير عشان انا كتبتو في ساعه ونص بس ودا يوم الاربع الي فات يوم ٢٦\١\٢٠٢٢ ف مكانش في وقت اكمل
نرجع لقصتنا . . .
وقفنا لما عمر نام وهو بيفكر هيوصل لاختو ازاي ونكمل من هنا : . . .
صحيت من النوم على صوت ولاء
ولاء: واد يا عمر ... انت يااابني ... هتتأخر وتأخرنا معاك يا كسول
انا ونا نايم: سيبيني في حالي يا ولاء انا تعبان
ولاء دخلت وقربت كانت لابسه بجامة نوم بني وفضلت تهز فيا وايدها فوق بطني وانا تحت الكوڤرته: تعبان مين ياض انت هتسطعبط
انا بدأت اتعدل واقوم واشيل الغطا من فوقي: طيب طيب خلاص
ولاء بخضه: اي دا يا متخلف انت ... انت ازاي تنام كدا
انا:كدا ازاي
ولاء: انت مش حاسس بنفسك؟!!
انا خدت بالي اني من غير هدوم خالص: اه معلش كنا صحيت بالليل حسيت مش جايبي نوم اخدت دش ساخن ومن التعب نمت كدا
ولاء وهي بتحاول تشيل عيونها من عليا ومن على زبي الي كان مستعد وقايم :طب قوم ياخويا البس هدومك عشان تفطر وتروح مدرستك
انا: طيب طيب
ولاء طلعت وقفلت الباب وراها وانا قمت وابتسمت وقلت في نفسي "ولسه" لاني كنت مخطط لكدا ونمت من غير هدوم وهي كدا كدا بتصحيني كل يوم ومامت بتعمل الفطار
لبست بتطلون وقميص المدرسه و جبت الشنطه وطلعت قعدت وكانت امي جوا بتحصر الصحون واحنا قاعدين بدأنا حوار
ولاء: مينفعش الي بتعملو دا
انا: انا هملت اي
ولاء: اقصد مينفعش تنام من غير هدوم او جاحه زي كدا ... لاحظ ان في غيرك في البيت
انا: طب مانتي كنتي قاعده امبارح من غير هدوم تقريبا
ولاء: انا مكنتش اعرف انك هتيجي بعدين انا حره طلاما مفيش حد في البيت
انا: مانا حر برضو طلاما مفيش حد في اوضتي
ماما وهي جايبه الصحون: مالكو يا ولاد بتتخانقو لي
انا وولاء بعصبيه في نفس الوقت: مفيش ي ماما
ماما: مفيش اي دانتو فاصل ليكو تكه وهتاكلو بعض ... يلا خلينا نفطر عشان اتأخرنا
خلصنا اكل وقمنا وكل واحد راح لشغلو
فضلت اسبوع اتعمد اظهر جسمي وزبي لولاء .. كنت بسيب باب الاوضه مفتوح وانا بغير او باب الحمام وانا باخد دش .. وبتعمد العب في زبي وانا في الحمام بس لما اتأكد انها شايفاني .. لحد ما حسيت منها تجاوب .. في الاول بتتعصب مني لما تشوف مني كدا لكن دلوقتي بقت عادي بالنسبالها لحد ما جيه اليوم الي غير حياتي
في يوم اتنين واحنا بنستعد للنوم وكانت ولاء في اوضتها وانا في الحمام وماما في الصاله جيه تليفون لماما من اهلها في الشرقيه وعرفت ان اخوها حسن عمل حادثه
انا ساعتها كنت طالع من الحمام وسمعت المكالمه وماما دخلت اوضتها تلبس عشان تسافر
بعد ما خلصت وطلعت جات اوضتي وادتني ١٥٠٠ جنيه وقالت -
ماما: انا هسافر لخالك واحتمال ابات هناك فتره خد الفلوس دي عشانك انت واختك وعرفها اني مشيت وخليها تعرف الطلبه اني مسافره ويبقا هكلمكو كل يوم
انا: حاضر يا ماما تروحي وتيجي بالسلامه
ماما: تسلم يا حبيبي يلا باي
انا: باي
ماما طلعت من الباب وانا قلت دي فرصتي .. لازم في الكام يوم دي اجيب فيهم ولاء بأي طريقه ....
صحيت الصبح بدري ودخلت على ولاء الاوضه عشان اصحيها .. وكانت تحت البطانيه ولاين انها لابسه تيشيرت كد لونو وردي
ناديت عليها كذا مره مردتش ف سحبت الغطا من عليها وكانت نايمه على بطنها وفارده رجل وتانيه رجل و لابسه برمودا اسود ضيق تحت الركبه وقعدت انادي عليها واهز فيها وايدي على خصرها
ولاء: ياعم حل عني المنبه لسه مرنش لسا بدري
انا: قومي يابت انتي بلاش كسل
ولاء: يابني مش ناقصاك سيبني في حالي
انا: لو ماصحيتيش دلوقتي هتزعلي
ولاء: اتفلق وامشي اطلع برا
انا: انتي حره
طلعت على السرير وقعدت فوق طيزها وكان يفصل بين زبي وطيزها هدومنا بس
وطيت ايديا الاتنين تحت بطاطها
ولا: انت بتعمل اي
انا: بصحيكي
وحركت صوابعي قعدت ازغزغ فيها
ولاء انفجرت ضحك وقامت من تحتي .. انا حضنتها من ورا وثبتها فضلت ازغزغ فيها
ولاء وهي بتضحك وتصوت: بس يا حيوان بطل
انا: قلتلك هتزعلي وانتي مش سدقتي
ونيمتها وانا حاضنها من ورا وايدي وصلت لبزازها وبقيت ماسك فيهم وااااااااه على طراوتهم وحلاوتهم الي ماتتوصفش .. زبي قام على اخرو وبقا بين فلقات طيزها
ولاء: انت بتعمل اي
انا قربت من ودانها وبحنيه: بصحيكي
ولاء: طب بطل بقا انا صحيت يلا سيبني
انا: مش سايبك عايز انتقم منك
ولاء: لي
انا: عشان انتي بتصحيني كل يوم غصب عني وانا بكون عايز انام
ولاء زقتني وفكت ايديا من بزازها وقامت: مانت الي كسول ومش بترضا تقوم
ولاء رات نحية الباب وانا قمت حضنتها من ورا تاني وزقيت وصتي جامد وزبي بقا على خرم طيزها ومفيش غير الهدوم الي حايشاه
انا: انا عيل ؟!! انتي الي جبتيه لنفسك بقا
مسكت بزازها جامد وشلتها ورميتها على السرير ونمت فوقيها
ولاء: سيبني ياعمر بقا انت اتجننت ولا اي
وقامت من تحتي طلعت برا بسرعه وكانت بتنادي ماما
انا طلعت من الاوضه وقعدت في الصاله وولاء جات بتسأل
ولاء: هي ماما راحت فين
انا: في الشرقيه .. خالك حسن عمل حادثه وهي راحتلو وممكن تبات
ولاء: دا امتا دا
انا: امبارح بالليل
ولاء: وانت بقا خدتها فرصه وقاعد تمسك صدري وتدايقني .. بس هي تيجي وهقولها على كل حاجه
وبعدين سألت: طب هي سابت معاك فلوس؟
انا: اها
ولاء: طب هاتهم
انا: لا
ولاء: يعني اي لا
انا: يعني لا
ولاء: بطل رخامه وهات الفلوس بقا محتاجه اجيب حاجات للكليه مش فاضيالك
انا: مينفعش الفلوس دي المفروض تكفينا الفتره الي ماما هتغيبهم ف مش عايزين نضيعهم .. بعدين هي سابتهم معايا انا مش انتي ف لو هتجيبي حاجه تقوليلي انا
ولاء: وانت بقا هتعمل عليا راجل وتتحكم في تصرفاتي مثلا
انا: راجل غصب عنك والي عندك اعمليه
ولاء اتنرفزت وراحت اوضتها ورزعت الباب جامد وانا بضحك .. دخلت اوضتي لبست هدومي وطلعت وكانت ولاء لسه طالعه من اوضتها وكانت لابسه للكليه
ولاء: هات ٢٠٠ جنيه
انا: ليه
ولاء: هو اي الي لي عايزه فلوس عشان انزل الجامعه
انا محبتش ارخم عليها اكتر ودخلت جبتلها الفلوس
هي نزلت وركبت تاكسي ومشيت وانا اتمشيت لحد العماره الي فيها خالد وطلعت وخبطت على الباب .. فتحتلي خلود ورحبت بيا ودخلت قعدت في الصاله .. طلع خالد من الاوضه وبيسألني: اي ياعم مش كنت بتروح في عربية امك
انا: ماهو عشان انت بتنق فيها اهي سافرت وهقرفك
خالد: اقرفني ياعم براحتك
خلود: هي طنط حنان سافرت ليه
انا: خالي حسن عمل حادثه وهي سافرتلو الشرقيه
خلود: الف سلامه عليه
خالد: الف سلامه ياعم .. بس جات في مصلحتنا برضو
انا: اي الي انت بتقولو دا ياعم
خالد: مش قصدي حاجه ياعم *** يقومو بالسلامه وكل حاجه .. انا اقصد انك هتقضي معايا وقت اكتر وكدا
انا: لا مش هقعد كتير
خالد: لي ياعم
انا: لاحظ اننا داخلين على فترة مراجعه وامتحانات يا خالد ومفيش وقت .. غير كدا مينفعش اسيب اختي ولاء لوحدها .. انتو مش نازلين ولا اي ولا مش رايحين المدرسه
صوت من ورايا: ايوا هيروحو يلا عشان اوصلكو
انا: عم ايمن عامل اي(عم ايمن والد خالد وخلود ٥٦ سنه دكتور بيطري)
ايمن: حبيبي يا عمر انت اخبارك اي
انا: بخير الحمد***
ايمن: دايما .. يلا عشان نمشي
احنا التلاته: يلا . . .
رحنا المدرسه وخلصنا ورجعنا وعم ايمن وصلني لحد البيت .. طلعت ودخلت وولاء كانت لسه ماجتش .. دخلت اوضتي وغيرت هدومي ودخلت المطبخ مكانش في حاجه جاهزه وانا كنت جعان .. طلعت وقعدت قدام التليفزيون وبعد نص ساعه ولاء رجعت .. دخلت وشافتني ومتكلمتش وكملت لاوضتها .. بعد خمس دقايق قمت ودخلت عليها فجأه وكانت بتغير كانت لابسه تيشيرت واسع بكم لونو موف ولسه بتلبس بنطلون ابيض فوق الكلوت الاحمر .. اول ما دخلت هي اتخضت زعقت فيا
ولاء: في اي يا حيوان مش تخبط (لبست بنطلونها وعدلت هدومها)
انا: بطلي تزعقي فيا كدا انا مش عيل صغير
ولاء: وحركاتك دي مايعملهاش عيل صغير
انا: حركات اي هو انا عملت اي
ولاء: على فكره مش معنا ان ماما هنا يبقا تعمل الي في مزاجك
انا: طيب انتي حره انا كنت داخل اقولك عايزه تاكلي اي بس شكلك مش جعانه
وطلعت قفلت الباب وهي طلعت بسرعه تنادي عليا
ولاء: استنا يا عمر هاتلي معاك اكل
انا: عمر اي بقا مش كنت حيوان من شويه
ولاء: بطل رخامه بقا
انا: طيب .. عايزه تاكلي اي
ولاء: في محل كريبات على اول الشارع هاتلي منو حواوشي
انا: طيب
نزلت جبت الاكل وعديت على الصيدليه وانا راجع جبت شريط حبوب من الي بتعلي شهوة النسوان وعصير منجه عشان احط فيه الحبايه
رجعت ودخلت لقيتها قاعده قدام التليفزيون ف حطيت الاكل قدامها ودخلت اغير هدومي ولبست فانيله بيضه خفيفه ضيقه نص كم والبوكسر الاسود وطلعت
قعدت جمبها وبدأنا اكل وبنتكلم واحنا بناكل . . . .
ولاء: هتقعد كدا مش هتلبس حاجه
انا: لا الجو حلو مش ناقصه خنقه .. انتي مش هتروحي الكليه بكرا صح؟
ولاء: لا .. يوم الاربع مش فيه محاضرات
سكتنا شويه بعدين ولاء قالت: هي ماما قالتلك هتبات كام يوم
انا: مش قالت .. بس قالت هتتصل
ولاء: طب ما نتصل احنا .. واهو نتطمن على خالك
انا: طيب
مسكت تلفوني واتصلت بماما وحطيتها على المكبر
ماما: الو .. ايوا يا عمر يا حبيبي عامل اي
انا: بخير ياماما وانتي اخبارك اي
ماما: انا تمام يا حبيبي شكرا لسؤالك .. وولاء عامله اي .. هي فين
ولاء: انا تمام يا ماما الحمد*** خالي اخبارو اي
ماما: خالك كويس بس هيطول شويه في المستشفى
ولاء: ***يقومو بالسلامه .. انتي هتيجي امتا
ماما: كمان تلت ايام كدا يعني على يوم اللسبت الصبح هكون في البيت
انا: تيجي بالسلامه يا حبيبتي .. وحشتينا
ماما: وانتو كمان وحشتوني يا حبايبي .. يلا خدو بالكو من نفسكو ومتنسوش مزاكرتكو
انا وولاء: حاضر يا ماما
ماما: يلا باي
انا وولاء: باي
قفلت الخط
انا: باين على صوتها الزعل
ولاء: فعلا
انا: هتشربي عصير؟
ولاء: ماشي
دخلت المطبخ وجبت كاستين كبار وصبيت العصير وحطيت في واحده حبايه وقلبتها كويس وطلعت اديتها كبايتها واتأكدت انها شربتها كلها .. بعد شويه قمت وجبت فلاشايه كان عليها افلام عربي واجنبي وصلتها في الشاشه واخترت فيلم اجنبي رومانسي وكنت مختارو عشان كان فيه شوية كوميديا ولقطات +18
ولاء: هتفرجنا على اي كدا
انا: دا فيلم لسه نازل جديد وشكلو جامد
الفيلم بدأ طبيعي جدا وكان كل ربع ساعه يكون فيه لقطة بوس او حضن او سرير وانا مراقب ولاء بطرف عيني وبدأت الاحظ انها مش على بعضها وعرقانه وبتمص شفايفها .. انا من اثارة الفيلم ومنظر ولاء زبي قام وبقا ظاهر في البوكسر .. ف اتحركت وعدلت نفسي بحيث يكون ظاهر لولاء وولاء خدت بالها منو وبقا عينها على الفيلم وعلى زبي وبقا حالها لا يطاق .. بعد شويه قامت من مكانها
انا: على فين الفيلم لسه مش خلص
ولاء: انا تعبانه شويه هروح انام
انا: تنامي اي لسه بدري
ولاء مردتش عليا ودخلت اوضتها .. انا بعد شويه رحت فتحت الباب سنه بسيطه وحصل الي كنت متوقعو .. ولاء قاعده على السرير وسانده ضهرها وقلعت البنطلون وجايبه الكولوت على جمب وبتلعب في كسها وهي مغمضه وكاتمه آآهآتهآ والايد التانيه ماسكه بتتنقل على بزازها .. انا قلعت الفانيله وبقست بالبوكسر ودخلت براحه ومن غير ما تحس نمت على السرير وقربت وشي من كسها واول ما بعدت ايدها شويه نزلت بلساني وبدأت الحس وافرك بظرها .. هي اول ما خدت بالها اتخضت وصوتت وبدأت تحاول تبعديني لكن انا طلعت فوقها وزنقتها في اول السرير وثبتها كويس وبدأت الحس وامسك بزازها وحلماتها
ولا: بتعمل اي يا حيوان اااااه ابعد عني .. اااه سيبني بقا
ولاء كانت بتزقني بإيديها بس مقاومتها بدأت تقل وصوتها يوطا وااهاتها تظهر
ولاء: اه اه سيبني اااه براحه ياعمر أااه
بعد شويه من الحس وفرك حلماتها استسلمت ومبقتش تقاوم وحطت ايدها على راسي وبترفع نفسها عشان الحس اكتر
ولاء: ااااااااه ... ايوا كدا الحس كمان ... ااه احححح كمااان قطع كسي .. ااهه
فضلت الحس وحسيتها هتجيب ميتها ف رفعت وشي وفضلت افرك بظرها بسرعه وانا ماسك حلمة بزها الشمال وهي بتصوت من الشهوه وطلعت ميتها وجسمها خدل وبدأت تهدا .. عدلت نفسي وحطيت زبي على كسها وبدأت افرك كسها بزبي واضرب بزبي وهي فاقت وحطت ايدها على كسها
ولاء: انت اتجننت ولا هي عايز تفتحني؟؟!!
وراحت نحية التسريحه جابت علبة زيت وادتهالي ولفت ونامت على بطنها وفتحت طيزها .. فحطيت شوية زيت على خرم طيزها وشويه على زبي وحطيتو على خرمها وبدأت ادخلو
زبي دخل طيزها وخرمها كان ضيق ودافي وكان احساس يجنن وخاصه اني عارف ان الي تحتي دي اختي ف كنت حاسس بقلق وهيجان ومتعه ونشوه غريبه وكلو في وقت واحد بس المشكله انها مش اتوجعت ف فهمت ان طيزها مفتوحه
انا: انتي طيزك مفتوحه؟؟!!
ولاء: ايوا
انا: مين !!
ولاء: ياعم ماتقلقش مفيش من الي في دماغك دي البت خلود
انا: خلود !!! ازاي
ولاء: نيك بس وانا يبقا هحكيلك
ف دخلت زبي وبدأت انيك واااااه على دا جمال .. كل يوم كنت بتفرج على سكس واتخيل بنات من الي معايا واضرب عشره عليهم بس دا غير .. كنت طاير من الفرحه وفضلت ادخل واطلع زبي وانيكها شويه بسرعه وشويه براحه وهي ااهاتها ماليه الاوضه وريحة العرق وعسل كسها طالعه وكنا في قمة الشهوه والمتعه وفي الاخر جبت لبني في طيزها واترمينا جمب بعض من التعب . . .
الجزء الثالث
بعد ما خلصنا وصلة النيك اترمينا جمب بعض وريحنا خمس دقايق بعدين اتكلمنا
ولاء: انا مش مسدقه الي حصل دا .. معقول اتناك ؟!! ومن اخويا كان
انا: وانا كمان مش مسدق نفسي .. بس كانت جامده بجد .. انا اتبسط جدا
ولا: الصراحه وانا كمان اتبستط
انا: قوليلي بقا في اي بينك وبين خلود ( خلود بنت جميله جدا جدا وبيضا هي في نفس طول ولاء يعني ١٧٠ سانتي وجسمها سابق سنها بزازها اكبر من بزاز ولاء شويه وطيزها بارزه اكتر حاجه كدا من الاخر وشعرها بني وعيونها عسلي وابتسامتها جنيله وشفايفها بس لوحدها تجنن الي يبصلها)
ولاء: ماشي هحكيلك بس الاول الي حصل دلوقتي دا طبعا محدش يعرفو وكمان الي هقولو
انا: وانا يعني عيل صغير عشان افضح نفسي وافضحك .. متخافيش
ولا: بص ياسيدي طبعا انت عارف اني انا وخلود صحاب من سنتين كدا .. والموضوع دا حصل من اربع شهور تقريبا لما كنا في المول بتاع الجيزه وانت وماما رحتو تدورو على لبس صيفي ليك وليها
فلاااااااااااااش باااااااااااك
خلود: بت يا ولاء بصي كدا
ولاء: في اي
خلود: الست دي شايله اي في شنطتها كدا
ولاء: اي دا يابنتي دا جايبه عضو صناعي
خلود: ودا بتاع اي دا ولا بيعملو بي اي
ولاء: دا لما جوزها يكون مش مكفيها
خلود: مش فاهمه
ولاء: ولا هتفهمي اي حاجه بطلي اسأله بقا
خلود: ماتقولي بقا يا ولاء
ولاء: يابت عيب في ناس حولينا بعدين لما نروح هقولك
خلود: طيب
بعدين اتقابلنا احنا الاربعه وروحنا على بيتنا وولاء وخلود دخلو اوضة ولاء وقفلو الباب وبدأو يفتحو الحاجات الي جابوها
خلود: قوليلي بقا الموضوع بتاع المول
ولاء: موضوع اي
خلود: موضوع الست والعضو الي معاها يا ولاء
ولاء: بس يا بت يخربيتك هتفضحينا
خلود: طب قولي
ولاء: دا لو كانت متجوزه وجوزها مش مكفيها بتستعملو
خلود: بتستعملو ازاي
ولاء: يعني بتدخلو فيها من تحت عشان تريح نفسها
خلود: مش فاهمه برضو يعني جوزها مش مكفيها ازاي
ولاء: يالهوي افهمها ازاي البت دي .. بصي ياخلود الراجل لما ينام مع مراتو ممكن مش يكفيها عسان العضو صغير او بيخلص بسرعه ومش بيطول مع مراتو ف الست بتكون لسه عايزه ومشبعتش ف بتدور على طريقه تانيه عشان تريح نفسها
خلود: ااااه فهمت .. طب والبنات الي لسه ماتجوزوس
ولاء: مالهم
خلود: بيستعملوه ؟
ولاء: ناويه تجربي ولا اي يابت? .. عموما اه بس دول بيستعملوه ورا
خلود: ورا ازاي يعني
ولاء: يعني بيدخلوه في الطيز يا خلود
خلود: يععععع طب واي الحلو في كدا
ولاء: مش عارفه الصراحه بس سمعت انهم بيستمتعو جدا
خلود: ومين الي قالك
ولاء: في بنات عندنا في الكليه بيعملو كدا مع بعض وبيجيبو العضو ويساعدو بعضهم
خلود: طب بقولك اي ماتيجي نجرب
ولاء: لا بلاش عشان لو حد عرف هنروح في داهيه
خلود: ماتخافيش هنعمل كدا عندي في البيت .. كدا كدا خالد بيكون برا مع صحابو وبابا في العياده وماما يا مع خالتي يا عند بابا يا في اوضتها بتتكلم في التليفون او نايمه
ولاء: مش عارفه .. ماشي هنجرب
خلود: اشطاا بس انا مش عارفه بيعملو اي ولا بيستعملوه مع بعض ازاي
ولاء: ولا انا
خلود: طب هنعمل سيرش على النت ونشوف
نرجع من الفلااش باك وانا وولاء في الاوضه
انا: يعني رحتو وجبتو الزب الصناعي واسعملتوه؟
ولاء: اه تاني يوم وانا راجعه من الكليه خلود اتصلت وقالت يلا نروح نجيب الحاجه ورحنا المول وجبناه وجبنا علبة زيت للحاجات دي جبنا اسمها من النت وعرفنا ان لازم نمرن العضله بصوابعنا الاول بعدين ندخلو براحه عشان مش نتعور وكدا
انا: اه وبعدين .. مين الي اتفتحت الاول ولا رحتو فين بعدها
ولا: بعد ما جبنا الحاجه جيت انا هنا واتغديت وقولت اني خارجه ورحت على بيت عمو ايمن لقيت خلود في البيت وطنط سميره نايمه (طنط سميره ام خالد وخلود ومرات عمو ايمن ٤٩ سنه موظفه في مجلس المدينه)
انا: وبعدين بقا عملتو اي
ولاء: هقولك
فلاااااااااااااش باااااااااااك
ولاء بترن الجرس وخلود فتحتلها
خلود: اهلا تعالي ادخلي بسرعه "دخلو الاوضه"
ولاء: مين هنا غيرك
خلود: مفيش غير ماما نايمه جوا وبابا في العياده وخالد في درس برا وهيجي بالليل
ولاء: انا خايفه حد يعرف تبقا فضيحه
خلود: متخافيش
ولاء: طيب يلا هنعمل اي
خلود: اقلعي هدومك كلها وانا هقلع كمان
ولاء: طب اقفلي الباب كويس
خلود: طيب
خلود اتأكدت من الباب وقلعت هدومها وولاء كمان وجابو الزب الصناعي والزيت
ولاء: مين الاول
خلود: مش عارفه اي رأيك انتي
ولاء: مش عارفه
خلود: طيب خلاص انتي الكبيره يبقا انتي ليكي لألولويه
ولاء: ماشي بس براحه عليا
خلود: متخافيش انا من اول ما رجعت من المدرسه وانا بتفرج على فيديوهات عشان اتعلم واعرف .. يلا روحي على السرير وخليكي في وضع السجود
ولاء راحت على السرير وبقت في وضع السجود وخلود وراها جابت الزيت وحطتو على خرمها وصوابعها وبدأت تدلك حولين خرمها وولاء بتتأاوه بصوت مكتوم .. بعد شويه خلود بدأت تدخل اول صابع براحه لحد الاخر وسابتو جوا شويه بعدين بدأت تدخلو وتطلعو بالايد التانيه تدلك حولين الخرم ونزلت لكسها تفرك فيه.. بعدين بدأت تحط زيت تاني وتدخل صباعين وولاء بدأت تحس بهيجان ومتعه اكتر من الوجع وخلود بتدخل وتطلع ودخلت صباع تالت وفضلو كدا حوالي نص ساعه لحد ما طيز ولاء خدت على الوضع وخرمها بقا جاهز للزب .. خلود جابت الزب وغرقتو زيت وحطت زيت على طيز ولاء تاني وبدأت تدخل راسو وولاء بتتوجع
ولاء: اه اه براحه يا بت يا خلود بيوجع
خلود دخلت راسو وسابتو ونزلت تفرك سك ولاء سويه وولاء هاجت اكتو وسابت نفسها .. خلود بدأت تضغط شويه بشويه والزب يدخل معاها وهي بتفرك كس ولاء وولاء مغمضه وبتتأواه من الشهوه والوجع ومسكت بزازها تفرك حلماتها وخلود وراها لحد ما الزب كلو بقا في طيزها .. خلود سابتو شويه وهي ليه بتفرك في كس ولاء بعدين بدأت تخرجو وتدخلو تاني .. طيز ولاء خلاص خدت على الوضع وبقا يخش من غير وجع وولاء مستمتعه
ولاء: اااه كمان يا خوخه اكتر ... احساس جميل بجد
فضلو شويه خلود تطلع وتدخل الزب وتفرك كس ولاء لحد ما ولاء اتشنجت وجابت ميتها
ولاء: اي دا هو انا عملت حمام ؟!!
خلو: لا دي شهوتك .. المفروض تكوني ارتحتي بعدها
ولاء: اه ارتحت شويه
خلود طلعت الزب وولاء نامت على جمبها تريح شويه
خلود: دوري بقا بس اعملي زي ما عملت معاكي بالظبط
ولاء: انتي يابت جبتي الخبره دي منين دا انتي هديتي حيلي?
خلود: من الفيديوهات .. المهم زي نا عملت كدا دلكي الخرم في الاول بعدين دخلي صوابعك بالتدريج وخلي ايد على كسي تفركو
ولاء: طيب
خلود خدت وضع السجود وولاء راحت وراها وبدأت تحط زيت وتدلك خرمها بالراحه ونزلت ايد على كسها وبدأت تفركو لقيتو منزل افرازات
ولاء: اي الي نازل منك دا
خلود: مش عارفه بس كنت حاسه بمتعه وكسي كان بينبض كدا وبينزل
ولاء بتفرك كس خلود وبدأت تدخل صباعها الاول لحد الاخر وبعدين الصباع التاني والتالت وفضلو حوالي ساعه لحد ما طيز خلود اتعودت وخلود هاجت على الاخر
خلود: كمان يا ولاء دخلي ايدك كلها مش قااادره
ولاء: اهدي يا به ادخل ايدي اي
ولاء جابت الزب وحطت علىه الزيت وبدأت تدخلو وفضلت تدخلو بالراحه وتفرك كسها وخلود بتتأوه تحتها
خلود: ااااه كماااان مش قاادره
ولاء: هو مش بيوجعك؟!!
خلود: بيوجع بس بسيط بس المتعه اكتر
ولاء: طب امسكي حلمات بزازك وافركيها وانتي هتتجنني اكتر
خلود سمعت كلامها وبدأت تفرك بزازها وتتاوهه وافرازاتها تزيد والزب دخل للاخر .. ولاء فضلت تنيك فيها بالزب لحد ما خلود جابت ميتها
خلود: ااااااه يا طيييزي .. خلاص انا تعبت
ولاء بطلت وسابت الزب في طيزها وخلود فردت جسمها على السرير وهي بتنهج وعرقانه
ولاء: مالك تعبتي ولا اي
خلود: لا انا كويسه بس أخد نفسي بس .. انا استمتعت اوي
ولاء: وانا كمان استمتعت واتبسطت
خلود قامت وقعدت قدام ولاء: وطبعا دي مش هتكون اول مره
ولاء: هنشوف كدا يبقا هنرتبها
خلود حضنت ولاء: انا بحبك اوي يا لولا مش هقدر استغنا عنك بجد
ولاء ضمتها هي كمان: وانتي كمان ي قلبي
خلود: يلا بقا لما نلبس عشان زمان بقية العيله جايين
خلود قامت من السرير وراحت تلبس هدومها
ولاء: انتي مش ناسيه حاجه
خلود بصت ليها: ناسيه اي
ولاء: الزب الي لسه في طيزك دا يا مسطوله
خلود ضحكت ومدت ايدها تطلعو: ياستي انا حاباه يفضل كدا مش عايزه اشيلو
ولاء: في العاب تانيه مكان ما جبنا الزب دا بنحطها ونمشي بيها في الشارع وكدا عادي بتكون معموله لكدا اصلا
خلود: اشطا يبقا نجيبها ونجربها
ولاء: اشطا
نرجع من الفلااش بااك
ولاء: بس ياسيدي خلصنا وقعدنا شويه مع بعض بعدين نزلت من عندها وجيت على هنا
انا: ياااااااه دا انتو طلعتو شياطييييين?
ولاء: بس الصراحه كانت فكره جامده
انا: و*** ما في اجمد منك
وانقلبت عليها حضنتها وفضلت امسك بزازها وامصهم
ولاء: اي ياعم انت مش لسه نايكني ماشبعتش ولا اي
انا: انتي مايتشبعش منك يا بت . دانتي من يوم ما دخلت لقيتك قاعده بالكولوت والبرا بقيت مش قادر امسك نفسي
ولاء: ااااااه عشان كدا بقيت متغير وبتظهر جسمك وتقفشني وانا بغيو وكدا صح؟!
انا: اه قولت يمكن تحن ولا حاجه
ولاء: بصراحه انا كنت بزعقلك وبتخانق معاك عشان كدا وانا اصلا نفسي تكمل وتفضل كدا .. مش عارفه لي بس عجبني شكل زبك وجسمك وكدا .. بس كنت بقول في نفسي دا اخويا ومينفعش بس انت غبتي اهو?
انا: بحبك
ولاء: بموت فيك
طلعت على شفايفها وبوستها لقيتها بتزقني
ولاء: اي الريحه دي انت بتشرب سجاير كمان ؟!!!
انا: اه بسرب قالي حوالي سبع شهور .. وعلى فكره الواد خالد كمان بيشرب بس محدش يعرف عننا حاجه
ولاء: البت خلود قفشتو في البلكونه قبل كدا بيشرب واتفق معاها مش تقول لحد
انا: لو مدايقه من الريحه بلاش بوس ويبقا اعمل حسابي المره الجايه
ولاء: مش مدايقه بس الريحه وحشه يبقا حاول تشوفلها حل بعدين
انا: حاضر
ولاء مشكت دماغي وقربت وباستني بوسه طويله فضلنا نمص شفايف والسنة بعض وانا امسك بزازها وافرك حلماتها وهي تتأوه وتتلوا تحتي
بعدين نزلت على كسها الحسو وامص بظرها وافركو ونزلت لخرم طيزها ودخلت صباعي الكبير وانا بلحس كسها وماسك حلمة بزها الشمال وهي حاطه ايد على ايدي الي على بزعا والايد التانيه على دماغي ومغمضه وبتتأوه وكسها بدأ يجيب افرازاتو .. بعدين اتعدلت وحطيت زبي على خرم طيزها وبدأت ادخلو براحه واكلعو براحه وانا بقرص حلماتها ونزلت ابوسها وهي مغمضه وهايجه على الاخر .. فضلت انيك فيها شويه براحه وشويه بسرعه وهي تصوت تحتي ونزلت بإيدي على كسها افركو لحد ما جابت عسلها على بطني وانا لسه بنيك في طيزها بعدين قلبتها على بطنها وحطيت مخده تحت وسطها وفتحت ظيزها ودخلت زبي وكان الزيت كتير وافرازات كسها نازله على خرم طيزها وصوت ارتطام اجسامنا وانفاسنا واهات ولاء تحتي ماليه الاوضه .. فضلنا شويه وهي على بطنها تحتي وبعدين وقفت نيك
انا: في وضع عايز اجربو
ولاء: وضع اي
انا: انا هنام على ضهري وانتي تقعدي على زبي
ولاء: ماشي
انا اتعدلت ونمت على ضهري وولاء جات فوقي ومسكت زبي دخلتو في طيزها وقعدت عليه .. والوضع دا جميل جدا بالنسبه للناس الي جربتو عارفه قد اي هو ممتع بالنسبه للراجل او الست .. فضلت ولاء تطلع وتنزل وانا بقرص حلماتها بعدين شديتها وفضلت ابوسها لحد ما جبت لبني في طيظها وهي بطلت وفضلنا نبوس بعض واقفش حلماتها لحد ما زبي نام وطلع لوحدو من طيزها ولبني طلع وراه بعدين نيمتها على ضهرها ونمت جمبها وانا بفرك كسها وابوسها وفضلت افرك كسها ونزلت الحسو وانا ببعبص خرمها بتلت صوابع وهي تصوت من الشهوه والهيجان لحد ما اتشنجت ونزلت ميتها ورحت نمت جمبها ونمنا في حضن بعض عريانين لحد تاني يوم
صحيت تاني يوم ملقتش ولاء جمبي وكنت زي ما انت لسه عريان .. طلعت من الاوضه سمعت صوت الدش شغال وعرفت ان ولاء جوا .. دخلت عليها الحمام ف اتخضت
ولاء: يابني خضيتني في اي
انا: مفيش بس قلقت لما ملقيتكيش جنبي
ولاء: طب اطلع برا لما اكمل هطلع اجهز فطار لما تخلص انت
انا دهلت وقفلت الباب وبقرب منها: لا انا هستحما معاكي وكمان عايز ادعك ضهري احلق دقني وشعر زبي وانتي هتساعديني
ولاء: ياعم خلص بس ولما ترجع من المدرسه هنعمل الي انت عايزو
انا: لا دلوقتي
وقربت منها زنقتها في الحيطه واحنا تحت الدش والميه كانت سخنه فضلت ابوس فيها وسحبت لسانها امصو وايدي احت لكسها وهي كانت سانده على الحيطه بإيدها .. بعدت عنها وهي خدت نفسها بعدين لفيتها وخليتها تسند رجل على الغساله ورجل على الارض وايديها وراسها على الحيطه واحنا تحت الدش
ودخلت زبي في طيزها كانت هي هاجت وبدأت تتجاوب معايا وتفتح خرمها وانا دخلت زبي وفضلت انيكها براحه .. ولفيت ايدي ورحت على كسها فضلت افرك فيه .. وللعلم اي واحده لما تتناك من كسها او طيزها وانت نزلت تفرك كسها وركزت على بظرها هتهيج وتبقا عجينه في ايدك .. المهم ولاء هاجت وفضلت انيك فيها لحد ما قربت اجيبهم فطلعت زبي وخليتها تميل ضهرها تسند على القعده بايديها وانا وراها دخلت زبي وبدأت انيك بسرعه شويه لحد ما جبتهم في طيزها .. بعد كدا استحمينا وطبعا مش بطت اقرص حلماتها وابعبص طيزها بصوابعي وهي كان عاجبها الوضع ومبسوطه وخليتها تحلقلي دقني وشعر زبي وشعر طيزي كمان .. وهي بتحلق في شعر زبي بسألها
انا: انا شايف جسمك مش فيه ولا شعره يعني
ولاء: بخلي البت خلوت تعملي سويت لما اروح عندها .. وانا كمان بعملها وانضف جسمها هي مره وانا مره
انا: ومين الي عليه الدور ينضف التاني
ولاء: انا هنضف ليها المره الجايه
انا: امتا؟!!
ولاء: النهارده
انا: احا مفيش خروج للنهارده انا ماسدقت ماما تطلع يومين عشان ننبسط وانتي تروحي لخلود؟!!!!
ولاء: ياعم مش هتأخر كلها ساعتين وارجع .. بعدين هي غابت من المدرسه النهارده مخصوص عشان كدا وبقالنا اسبوع مش اتقابلنا والبت مولعه
انا: طب هقولك .. هتروحيلها بس بشرط
ولاء: شرط اي
انا: تصوريلي الي هتعملوه فيديو
ولاء: انت اتجننت ولا اي
انا: نفسي اشوفكو مع بعض .. مش قادر اتخيل حلاوة الوضع
ولاء: طب ودي هعملها ازاي
انا: انا معايا كاميرا صغيره صورتها حلوه وفيها مساحه تسجل ٢٠ ساعه .. خديها معاكي ولما تبدأو شغليها وحطيها في مكان يكون كاشف الاوضه من غير ما خلود تاخد بالها ولما تخلصو يبقا هاتيها معاكي من غير ما تحس
ولاء: موضوعك كدا صعب وممكن يخلي خلود تزعل مني
انا: عشان خطري حاولي ... ارجوكي ?
ولاء: طيب ماشي
خلصنا وطلعنا من الحمام كل واحد لبس هدومو وولاء جهزت فطار سريع وفطرنا ورحت طلعتلها الكاميرا وقلتلها تشغلها ازاي ونزلت انا وهي وراحت هي لبيت خلود وانا رحت اقعد على القهوه وقابلت كام واحد من صحابي وفضلت تلت ساعات ونص لحد الساعه ٢ الضهر لقيت ولاء بتتصل
ولاء: ايوا يابني انت فين كدا
انا: بره قاعد على القهوه
ولاء: طيب انا مروحه اهو وصورت زي مانت طلبت
انا: ماشي قابليني عند """"""ؤ
ولاء: تمام ماشي هستناك هناك
طلعت من القهوه ورحت لولاء لقيتها مستنياني
ولاء: كنت فين كل دا ياعم انت
انا: معلش كنت مع صحابي
ولاء: طيب يلا نروح
انا: انتي اتغديتي ولا لا
ولاء: لا هما عزمو عليا وانا رفضت ونزلت
انا: طب يلا هنتغدا برا النهارده ونروح
ولاء: اشطا
رحنا لمطعم بحريات وطلبنا سمك وجمبري ورز بسمتي وسلطه
ولاء: شكلك ناوي على ليله طويله النهارده?
انا: انا مش هحلك بس انتي اصبري عليا بس
كلنا وخلصنا وطلعنا اتمشينا شويه لحد البيت وكانت الساعه داخله على ٧ بالليل طلعنا الشقه وخدت الكاميرا وصلتها بالكومبيوتر بتاعي وسبت الفيلم يتحمل عليه بحيث اتفرج عليه بعدين .. طلعت ورحت على اوضة ولاء لقيتها قافله الاوضه ف بخبط
انا: افتحي يا ولاء قافله الباب لي
ولاء من ورا الباب: استنا شويه بس ويبقا هنادي عليك
انا: بتعملي اي طيب
ولاء: هتعرف بس بعد شويه
سبتها ودخلت اوضتي وقلعت هدومي بقيت بالبوكسر بس وطلعت اتأكدت ان الفيلم اتحمل وخالد رن عليا وانا عملت التليفون صامت ومردتش .. فضلت مستني ربع ساعه لحد ما ولاء ندهت عليا .. رحت فتحت الباب واتصدمت من المنظر .. ولاء وقفه ولابسه قميص نوم اسود شفاف فوق الركبه مكشوف من عند الصدر وفارده شعرها وحاطه ميكأب خفيف وسكسي وبارفان جميل جدا .. انا بصفر واسقف ورحت مسكت ايدها ولفيتها
انا: اي الجمال الفاجر دا .. من امتا واحنا كدا
ولاء: يعني عجبتك؟
انا: هو اي الي عجبتيني انتي تجنني
قربت منها وبدأت ابوس فيها واسحبها للسرير فشدتني وسابت ايدي
ولاء: استنا مش دلوقتي
انا: انا مبقتش قادر استحمل بقا
ولاء: اصبر بس
وراحت على الكومبيوتر بتاعها وشغلت اغنية رقص بلدي وجابت طرحة ولفتها على وسطها وبدأت تهز بوسطها وترقص وانا على السرير قاعد بأسقف ولما تقرب طيزها مني اضربها ضربه خفيفه عليها .. بعدين قمت وبقيت ارقص معاها واقرب منها وهي تبعد واحضنها من وره واحنا بنضحك وعيونا كلها شهوه .. الاغنيه خلصت واترمينا انا وهي على السرير وبقيت اتأمل ملامحها والمس حدودها وشفايفها بإيديا وانا مركز في عنيها
ولاء: بتبصلي كدا لي
انا: مش مسدق نفسي .. معقول كل الجمال دا بين ايديا وملكي ؟!!! ولا دا حلم وهصحا منو
ولاء حضنتني وقربت من وداني: لا مش حلم انا فعلا معاك دلوقتي وموجوده عشان ابسطك وبس
وباست خدي وقربت لشفايفي وتهنا في بوسه طويله مليانه حب وشهوه وهيجان .. بعدين اتقلبت فوقها وببوس شفايفهت وانا ماسك بزها الشمال وبفرك حلمتو وايدي التانيه على كسها وعسل كسها كان نازل .. فضلنا نحضن ونبوس بعض واحنا مغمضين ومش بنتكلم ونزلت حمالات القميص وفضلت انزل فيه لحد ما قلعتهولها خالص وبقت ملط تحتي وهي ايدها على زبي من فوق البوكسر .. بعدين بعدت عنها وقلعت البوكسر وسألتها
انا: بتعرفي تمصي ولا بتقرفي
ولاء: مش جربت قبل كدا بس كنت بلحس كس خلود
واتعدلت وقربت بقها من زبي : انا شفت فيديوهات مص هحاول اقلدها
وبدأت تبوس راسو وتلحسها بعدين دخلت نصو في بقها وفضلت تطلع وتدخل فيه وتشفط بعدين تطلعو وتحلبو شويه بإيدها وتدخلو تاني وتمصو بعدين دخلتو لحد الاخر وتطلعو وهي بتلعب في بيوضي .. وانا كنت على اخري ومستمتع جدا ومكنتش مسدق الي بيحصل .. لحد ما قربت اجيب لبني ف خليتها توقف ونيمتها علي بطنها ورفعت وسطها وبدأت الحس كسها من ورا والحس خرم طيزها وادخل صباعي الكبير والفو جوا وادلك فرتة طيزها واضربها ضب خفيف وهي من المتعه والشهوه مكانتش مبطله صويت .. وقطع متعتنا رنة تليفون ولاء .. اتخضينا احنا الاتنين وقمنا مفزوعين ولفينا ماما بترن
انا: دي ماما خدي ردي عليها
ولاء: احيه انا اتخضيت وقلبي وقع من مكانو
انا: متخافيش ردي عليها ولو سألتك عليا قوليلها في اوضتو بيزاكى
ولاء ردت وحطتها على السبيكر: الو .. ازيك يا ماما
ماما: انا تمام يا حبيبتي واناي عامله اي
ولاء: كويسه الحمد***
ماما: دايما يا قلبي .. وعمر عامل اي .. هو فين
ولاء: في اوضتو قاعد بيزاكر
ماما: *** معاه .. انا بس اتصلت كنت بطمن عليكو وبقول اني جايه يوم الجمعه الصبح
انا وولاء بصينا لبعض واحنا متفاجئين وتداقين
بعدين ولاء ردت: طيب خير .. يعني خالي بقا كويس؟
ماما: اه يا حبيبتي هو طلع من المستشفى وفي البيت دلوقتي انا هقضي معاهم اليوم بكره وارجع بالليل وهكون عندكو الصبح
ولاء: طيب يا حبيبتي تيجي بالسلامه .. باي
ماما: باي
الخط اتقفل . . . .
انا: يعني قدامنا بكره بس بعدين
ولاء: اه بكره بس
انا: انا مش رايح المدرسه بكرا يبقا هروح الدروس بتاعة الضهر بس
ولاء: ماشي بس انا مضطره اروح الكليه بكره عشان فيه محاضرات
انا: نا تحاولي تغيبي بكره وقولي لصحباتك تجبلك المحاضرات طيب
ولاء: مينفعش عشان الدكتوره هتلخد الغياب وغير كدا ورايا عملي ف مش هقدر اغيب .. بعدين انت زعلان لي روح دروسك عادي ولما ترجع هكون انا جيت ونقضي بقيت اليوم في حضن نعض
انا: طيب طيب
ولاء خدت بالها اني اتقمصت فقربت مني وحضنتني
ولاء: انت زعلان لي مانا معاك في نفس البيت هو ان هاجرت؟
انا: مفيش بس كنت عايز اقضي معاكي وقت اكتر لوحدنا
ولاء: متقلقش ماما كدا كدا بتنزل عشان الدروس وبنكون لوحدنا تلت ساعات كاملين .. غير كدا هي نومها تقيل ف هنقضي الليل في اوضتك
كلامها فرحني وطلعت من حضنها وبستها
انا: بحبك يا لولا
ولاء: وانا كمان بموت فيك يا روحي
وحضنتها وبوستها وفضلت ابوسها وادعك بزازها ورجعت نيمتها على بطنها ودخلت صباعين في طيزها وانا بلحس كسها من ورا وهي هاجت وفضلت تتأواه وتتحرك زي الحسه تحتي
ولاء: آآآآآآآآآآآآه .... كان يا حبيبي كمااان .... ايوا الحس كمان قطع كسي وبعبصني .... بعبص اختك الشرموطه اكتر .... ااااااااه يا طيزي كماان مش قادره
انا هجت وجبت اخري وطلعت فوقها وجبت الزيت ودهند زبي وخرم طيزها وحطيت زبي على باب طيزها وبدأت ادخلو لحد ما دخل كلو وبدأت انيكها براحه وانا نايم بجسمي فوقها ولفيت ايديها ومسكت بزازها وانا بفرك حلماتها .. بدات اسرع اكتر وانيكها بسرعه وعنف وهي تحتي بتصوت وتتأوه وتقولي كمان نيكني اكتر وانا فضلت انيكها بسرعه وهيجان لحد ما جبت لبني في طيزها وجسمي ارتخو ونمت فوقيها
ولاء: لبنك دافي .. حاساه جواي .. احساس جميل أوي
انا: انتي الي ظيزك دافيه ومهيجاني مووووت
بعدين فكرت شويه وسألتها
انا: ولاء .. هو انتي لو اتجوزتي علاقتنا دي هتستمر
ولاء سكتت شويه وردت: مش عارفه بس انا بصراحه عايزها تستمر ومش هعترض لو جات فرصه
انا: وهتخليني ادخلو في كسك؟
ولاء ضحكت: طبعا هتدخلو في كسي وطيزي وبوقي وكل حته .. انا بحبك ومش اقدر استغنا عنك
قمت من عليها ولفيتها نيمتها على جمبها وحضنتها وبوستها وانا بحسس على ضهرها ونزلت لطيزها امسك في فردة طيزها وابعبص خرمها بعدين نيمتها على ضهرها وجيت عند كسها ونزلت الحسو وصوابعي في طيزها وفضلت ابعبصها والحس كسها وافرك بظرها وهي بتتأواه وتتحرك لحد ما جابت ميتها في بوقي بعدين قومت من عليها لقيت الساعه بقت ١٠ ... ف بكلمها
انا: انا جعت
ولاء: وانا كمان
انا: طيب هتجهزي عشا ولا نطلب من برا
ولاء: مش قادره اتصل انت واطلب من بره
انا: طيب
سبتها وطلعت على اوضتي لقيت خالد اتصل عليا ف رنيت على مطعم وطلبت فرخه مشويه وجمبها زر وسلطة طحينه وعيش وكدا .. بعدين رنيت على خالد ورد عليا
انا: الو
خالد: اي ياعم بقالي ساعتين برن عليك
انا: معلش التليفون كان صامت مسمعتوش
خالد: طيب .. هو انت ماجتش المدرسه لي طيب
انا: حسيت نفسي تعبان شويه ومقدرتش اطلع
خالد: سلامتك ياعم هو انا اصلا ملاحظ عليك بقالك اسبوع مش مظبوط وشكلك متغير
انا: اه فعلا
خالد: طيب هتيجي بكرا
انا: لا مش جاي بس هاجي الدروس
خالد: اشطا وانا هاجيلك البيت ويبقا ننزل للدروس سوا
انا: اشطا
قفلت مع خالد ودخلت الحمام وبعد شويه سمعت جرس الباب ف طلعت ولبست هدومي وفتحت وخدت الاكل وحاسبت عليه ودخلت الاكل المطبخ ورحت لولاء لقيتها نايمه عريانه زي ماهي ف صحيتها وقلتلها تدخل الحمام لما اجهز الاكل .. وطلعت على المطبخ وحطيت الاكل في صحون البيت وطلعتو على السفره واستنيتها لما تيجي وجات وبدأنا ناكل ونتكلم
انا: يعني خلاص اكيد هتروحي الكليه بكرا
ولاء: معلش بقا غصب عننا
انا: تمام .. الواد خالد هيجي يقعد من المدرسه ويجي عليا ونقعد مع بعض لحد الضهر وننزل الدروس سوا
ولاء: تمام وانا كدا كدا هاجي لما تنزلو انتو ويبقا هجهز غدا ليك لما تيجي
انا: طيب
ولاء: شفت الفيلم بتاعنا انا وخلود؟
انا: لسه مافتحتوش
قعدنا نرغي في اي كلام لحد ما خلصنا اكل ولمينا السفره وخلصنا كام شغله في البيت وكنسنا الارضيه سوا ورتبنا السراير واخر سرير كان اوضتي لما خلصنا قعدنا نريح جمب بعض على السرير واتكلمنا
انا: بقولك اي
ولاء: قول
انا: عايز اعمل واحد كمان
ولاء: لا ياعم انا طيزي خدت لما زهقت النهارده منك ومن خلود
انا: طيب خلاص .. طيب هنعمل اي دلوقتي
ولاء: يلا ننام .. انا هدخل اخد شاور سريع وادخل انام
انا: ماشي
ولاء دخلت الحمام اخدت شاور سريع ربع ساعه وطلعت وانا دخلت وراها ولما طلعت فتحت اوضتها لقيتها لبست هدومها واتغطت ونامت ف قفلت الاوضه ودخلت اوضتي ولبست فانيله بيضا نص كم وبنطلون ترينج كحلي وفتحت الكومبيوتر ودخلت على الفيلم واول ما فتحتو ظهرلي ولاء وهي بتظبط الكاميرا على رف في زازية الحمام وهي قالعه ملط وعملت بإيديها لايك قدام الكاميرا .. بعد دقيقه خلود دخلت عليها الحمام وكانت قالعه هي كمان واوووووووف على الي شفتو
الجزء الرابع
بعد ما اخدت شاور ولبست هدومي فتحت الكومبيوتر وفتحت الفيلم الي ولاء صورتو ولقيتها بتظبط الكاميرا على رف في زاوية الحمام وكانت قالعه ملط وعملت بإيدها ليك? قدام الكاميرا .. وكان في الحمام بانيو جمب للحيطه وفوقو الدش والقعده جمب البانيو على الشمال والغساله وجمبها ادوات التنظيف في النحيه التانيه من البانيو تحت الرف بتاع الكاميرا والحمام تقريبا في مساحة ١٢ متر يعني ٤×٣ .. بعد دقيقه خلود دخلت وكانت قالعه هدومها واوووووووف على الحلاوه والجمال .. جسم ابيض مشدود في طول ١٧٠ سانتي .. بزاز مدوره ومشدوده بحلمات وردي لون حلمات ولاء بس اكبر من بزاز ولاء ب شويه تقريبا في حجم البرتقاله الكبيره وطيز بارزه وبيضه وطريه وبتتهز مع كل حركه ووراك طريه وكبيره نسبيا وبترج مع كل خطوه .. حاجه كدا جااااااامده فشخ .. خلود طلعت احسن من ولاء بكتيييير ... لما شفت جسمها اتجننت وزبي وقف وبقا زي الحجر وهجت على الاخر .. اول ما خلود دخلت بدأو يتكلمو
ولاء: يلا عشان ننضف الشعر دا
خلود: انا مش عارفه انتي ازاي يجيلك قلب تسيبيني الفتره دي كلها
ولاء: انا مسحوله سحله خرا في المزاكره وداخلين على امتحانات وانتي برضو داخله على امتحانات اهو ف اعملي حسابك ممكن مش نتقابل لمدة اكتر من شهر
خلود: احااااا ازااي !! وانا مين يريح طيزي ولا ينضف جسمي
ولاء جابت كرسي صغير وقعدتها عليه وبدأت تحط الحلاوه هلى جسمها: عادي لو قلتي لمامتك تساعدك في تنضيف جسمك مش هترفض .. وطيزك دي هديها شويه عشان غلط تتعودي على كدا لانك لو اتعودتي ممكن تغلطي مع حد برا غصب عنك
خلود: طيب طيب .. المهم عايزاكي تعوضيني النعارده
ولاء: خلاص بس نخلص من جسمك الاول بعدين نشوف هنعمل اي بعدين
فضلو حوالي ساعه وولاء تنضف ضهرها وبزازها وكل حته في جسمها بالحلاوه وجابت كريم مزيل شعر وحتطو على شعر بطاطها وعلى كسها .. وانا قاعد هيجان وحاسس نفسي هنفجر من الشهوه .. البت خلود طلعت ملبن خاااالص مكنتش مسدق كمية الحلاوه والجمال الي قدامي .. بعد ما خلصت بدأو يدعكو اجسام بعض ويستحمو وكل واحده تهزر مع التانيه وتمسك بزازها وخلود حضنت ولاء وباستها في شفايفها وبعد ما خلصو ولاء شالت الكاميرا من غير ما خلود تاخد بالها وطلعت برا وحطت الكاميرا على مزهريه فوق طربيزه وحطتها بين اوراق الورد وخبتها كويس بعدين خلود طلعت واتكلمو . . . .
خلود: بجد تسلم ايدك يا بت يا ولاء انا حاسه اني اتولدت من جديد .. انتي شاطره أوي
ولاء بتتكلم بهزار: انا اصلا موهوبه من يومي بس انتو الي مش واخدين بالكو .. محدش بيقدر
خلود وهي بتقرب وبتبص لولاء وبدأت تحضنها: طب تعالي اقدرك
ولاء زقتها بعيد: مالك يابت النهارده
خلود: هايجه يا ولاء عايزه حد ينيكني مش هتفرق بقا واحد ولا وحده قريب او غريب .. عايزه اتناك وبس
ولاء: احيه .. لا انتي حالتك صعبه تعالي
ولاء خدت خلود في حضنها وبدأت تبوسها وتمسك بزازها ونزلت بإيدها على كسها تلعب فيه .. بعدين خدتها ونيمتها على ضهرها على السرير ونزلت تلحس كسها وتبعبص في طيزها وخلود ترفه وسطها وتضغط على دماغ ولاء وتدعك بزها الشمال وتفرك حلماتها وهي بتتأواه وهيجانه على الاخر ..
بعدين اتكلمت وهي ماسكه بزازها: مش قادره نيكيني بقا عايزه اتنااااك
ولاء سابتها وراحت على الدولاب ودورت وسط الهدوم وطلعت زب صناعي اسود ومعاه الحزام بتاعو ولبستو وراحت لخلود وقلبتها وخلتها في وضع السجود وظبطت الزب على خرم خلود وبدأت تدخلو والظاهر انو دخل بسهوله .. وفضلت ولاء تنيك في خلود وي قدامها سانده بإيد وبتلعب في بزازها بإيد وبتصوت من الشهوه والمتعه والهيجان .. تقريبا مكانش في حد في البيت عشان كدا واخدين راحتهم .. المهم فضلت ولاء تنيك وبعدين بطلت شويه وقلبت خلود على ضهرها وخلود مستسلمه على الآخر .. وبعدين دخلت الزب في طيزها وبدأت تنيك براحه وبرومانسيه وتلعب في بزاز وحلمات خلود وخلود بتدعك كسها وهي مغمضه وفي عالم تاني .. بعد ربع ساعه نيك خلود اتشنجت وجابت ميتها وولاء طلعت الزب وفكتو من وسطها .. بعد شويه ولاء قامت تلبس .. ف خلود بتسألها . . . .
خلود: اي دا انتي بتعملي اي
ولاء: مروحه في اي
خلود: مش هنكمل؟! مش هنيكك انتي كمان
ولاء: لا ملوش لزوم عشان عمر في البيت وامنا مش هنا غير كدا ورايا مزاكره
خلود اتعدلت وقعدت على السرير: طيب المره الجايه امتا
ولاء كملت لبس وبتلم شنطتها: مش عارفه يبقا نرتبها بعدين
خلود: طيب . . . .
خلود نامت تاني على السرير وولاء اتأكدت انها مش واخده بالها وشالت الكاميرا وحطتها في الشنطه بسرعه ومكانش في صوره بعدين سمعت صوت ولاء
ولاء: انا همشي يا خلود هتعوزي حاجه؟
خلود: تسلمي يا قلبي مع السلامه
وبعد دقيقه ولاء طلعت الكاميرا وهي قدام الباب وقفلتها .. بعد ما شفت الفيديو وضربت عليه عشره مرتين وليه هايج بقول في نفسي: "احاااااا البت خلود طلعت فرسه من الاخر .. وكمان طيزها جاهزه للنيك .. انا لازم ارتب حوار عشان اعرف اوصللها .. بس مش دلوقتي عشان الامتحانات وكمان ولاء ممكن تزعل مني وترفض .. خليها بعدين .. بس مش هحلها اكيد"
قمت طلعت من الاوضه ودخلت على ولاء لقيتها نايمه والغطا اتشال من فوقها وكانت لابسه تيشيرت لونو وردي وبنص كوم وبرمودا اسود .. فدخلت عليها ونمت جمبها وحضنتها من ورا وفضلت العب في بزازها من فوق التيشيرت .. شويه شويه رفعت التيشيرت وكانت مش لابسه برا .. فضلت افرك حلماتها وانا ببوس رقبتها من ورا واشم شعرها وزبي على اخرو وبين فردتين طيزها من فوق الهدوم .. حسيتها بدأت تتحرك وتصحا ف بعدت عنها شويه لحد ما هديت بعدين قلعت البنطلون والبوكسر وفضلت بالفانيله وقلعتها البرموده وكانت لابسه اندر اسود قلعتهولها هو كمان وجبت الزيت دهنت زبي وجبت شويه على ايدي وحطيتهم على خرم طيزها ودخلت صباعي براحه لقيتها مش حست .. فقلبتها على بطنها براحه وطلعت فوقها ودخلت زبي براحه لحد الاخر وفضلت انيك فيها .. ولاء فاقت واتكلمت . . . .
ولاء: يووووه انت اي يابني مش بتشبع؟!!
انا: انا عمري ما هشبع منك ابدا
ولاء: طب سيبني انا عايزه انام
انا: مش قادر بجد انا على اخري
ولاء مردتش وسابتني اعمل الي انا عايزو ف نمت فوقها ومسكت بزازها وانا ببوس رقبتها من ورا وزبي في طيزها وبتخيل انها خلود وانا بنيك فيها وهجت على الاخر وزودت سرعتي وهي تحتي مش بتتحرك ولا بتتكلم لحد ما قربت اجيب لبني ف طلعت زبي بسرعه ونزلت لبني على طيزها من بره .. بعد ما خلصت وقمت من عليها لبست البرمودا من غير الاندر ومن غير ما تمسح البن واتغطت ونامت .. لبست وطلعت من عندها ورحت اوضتي وكانت الساعه داخله على تلاته الفجر.. نمت وحستش بنفسي . . . . .
صحيت الصبح على صوت جرس الباب .. بصيت في الساعه لقيتها تسعه ونص ف طلعت افتح ولقيت خالد ...
خالد: اييي ياعم انت بقالي ساعه على الباب في اي
انا: ما تهدا ياض انت .. خش اخلص
خالد دخل وقعد على الكنبه وشغل التلفزيون واتكلم ..
خالد: اعملنا شاي يسطاا
انا: ماتفز بروح امك اعمل لنفسك
خال: هو مش انا ضيف عندك يسطا .. طب بص متزعلش يلا نقوم نعملو سوا
قمت معاه ودخلت المطبخ وشغلنا الكاتل وجهزنا الشاي والسكر في الكبايات وبدأنا نتكلم
خالد: مالك بقا يسطاا
انا: مالي ازاي يعني؟ .. مفيش حاجه
خالد: هو اي الي مفيش ياعم انت انا حاسك متغير
انا: متغير ازاي يعني مش فاهم
خالد: هقولك اي الي متغير .. من يوم ما قعدنا في الكافيه وقفشتك وانت بتاعك قايم فاكر؟!..
انا: ايوا ياعم اي يعني لما بتاعي يقوم هو بتاعك ولا بتاعي
خالد: ماهو انت من يومها لحد دلوقتي بقالك حوالي عشر ايام اهو بتغيب من الدروس كتير ومش بتتكلم معايا ولا بنخرج زي الاول وغير كدا حتا لما تكون معايا بتكون سرحان ومش مركز
انا: احا ياعم انت لو خطيبتي مش هتتكلم كدا ولا هتركز معايا كدا
خالد: عييب عليك يسطا احنا اخوات برضو ?
انا سرحت في كلمة خالد ليا وفكرت انو لو عرف اني بفكر في اختو او لو عرف الي بيحصل او لو شاف الفيلم على الكومبيوتر هيكون رد فعلو اي وهل هيزعل او صحوبيتنا تنتهي بمشكله زي كدا
خالد: ولاااااا ... انت ياعااام
انا فوقت وخالد بيهزني من كتفي: ايوا .. معاك معاك
خالد: معايا فين بس انت سافرت مشوار مية كيلو ورجعت ولا اي بس .. الميه غلت لما زهقت اهي صب الكبايتين وتعالا ورايا يلا
انا: طيب روح انت
صبيت الميه وجبت الصينيه وطلعت وفتحنا التلفزيون على "mbc2" كان ساعتها معروض فيلم اكشن فاجر اسمو "no time to die" قعدنا نتفرج وولعنا سجاير وبعد شويه لما جات اعلانات اتكلمنا
خالد: الامتحانات بعد اسبوعين يسطا هنعمل اي
انا: مش عارف شكلنا هنزاكر
خالد: احا ياعم انا مش بعرف ازاكر
انا: يعني انا الي بعرف ازاكر مانا زيي زيك
خالد: طب بص في حل حلو بس يعتمد عليك انت
انا: حل اي
خالد: في وحده بنقابلها في الدروس اسمها منه*******
انا: اه عارفها
خالد: اي رأيك فيها
انا: من حيث اي
خالد: من حيث الشكل والجسم وكدا
انا: هي جسمها حلو وكل حاجه بس سمره كدا وبتحط ميكب غريب مش بيعجبني
خالد: طيب انت عارف اننا في امتحانات الثانويه العامه دي هننتقل ونمتحن في مدرسه غير مدرستنا .. المدرسه دي مدرسة **** الثانويه بنات.. والبت دي بقا بنت مديرة المدرسه
انا: تمام ماشي ودا هينفعنا في اي
خالد: يسطا البت ليها حصانه انها تدخل الكنترول وتجيب الاسأله قبل الامتحان وسمعت من واحد صاحبنا مصاحب صحبتها بيقول ان البوها هيجيبلها الاجابات قبل ما تدخل .. ف لو عرفنا نجيب سكه معاها هتظبطنا
انا: طب ودي هنعملها ازاي
خالد: هو الحل عندك زي ما قلتلك .. بعدين انا سمعت كمان انها شرموطه بتتناك في طيزها وسمعت انها اتفتحت من كسها على ايد عيل في دبلوم صنايع كان عامل حبيبها ولما فتحها ونام معاها وخد الي عايزو سابها
انا: اه وبعدين ودا هيفيدنا في اي ولا حلها عندي ازاي
خالد: البت خلود كانت صحبتها وبتتكلم معاها من فتره كدا بس انفصلو وخلود دلوقتي مش بتطيق سيرتها مش عارف لي .. بس لما كانو بيتكلمو في مره منه قالت لخلود ........
فلاااش باااك لما منه وخلود قاعدين جمب بعض بعد المدرسه مستنيين معاد حصة درس
خلود لاحظت ان منه بتبص على عمر وخالد وهما قاعدين مع صحابهم كلمتها ..
خلود: مالك يابت انتي سرحانه في اي
منه: هتجنن يا خلود بقالي اسبوعين بحاول اكلمو وابينلو اني مهتمه بيه وهو نايم في العسل ومش واخد بالو مني خاالص
خلود فاكراها بتتكلم على خالد: ياااااه يعني انتي معجبه بيه ؟!!!
منه: من زمان عايزه اكلمو مش عارفه
خلود: طيب ما كنتي تقوليلي وانا اظبطك معاه
منه: بجد !! هتعمليها ازاي
خلود: ملكيش دعره بقا دا اخويا وانا عارفاه
منه: يابت مش خالد بتكلم على الي جمبو .. عمر صحبو
خلود: عمر !!!!! انتي بتحبي عمر!!
منه: اه بحب عمر .. مالك في اي
خلود: تحبي مين يا معفنه انتي .. انتي اتجننتي ؟!!
منه: مالك يا خلود في اي .. مالو عمر
خلود نزلت من فوق الناصيه الي قاعدين عليها: انتي اصلا بنت معفنه وانا مش عايزه اعرفك تاني .. سلام ....ومشيت وهي متعصبه
نرجع من الفلاش باك عندي انا وعمر في بيتنا
انا: طب ودي اتعصبت لي هي كمان
خالد: مش عارف انا بسألها على كدا مش بتقول سبب مقنع .. بس ياعم مش لينا دعوه .. المهم انك عاجب البت منه ودا في صالحنا
انا: هو انا فعلا بلاحظ البت منه وهي بتبصلي واحنا في حصص الدروس او لما نتقابل صدفه في الشارع وكمان لما نكون طالعين من درس او داخلين الاقيها بتخبط فيا ساعات بكتفها في صدري او ممكن تحك طيزها في جمبي وايدي .. بس انا مش بركز معاها اصلا
خالد: طيب تمام خالص .. احنا بقا لازم نظبط ليك مقابله او اي موقف معاها بس مش تطلع من الموقف دا غير لما تاخد رقمها او تديها رقمك
انا: طب ما نريح نفسنا ونجيب رقمها من تليفون خلود او اي وحده صحبتها لينا سكه معاها
خالد: غلط يسطا مش هنستفاد قد ما تاخدو انت منها وهي تعرف انو معاك وانت عارف انها عارفه ان الرقم معاك .. بكدا هيكون في باب مفتوح ليها انها تكلمك لو انت مش كلمتها ولو انت كلمتها هيكون على الاقل معاك اجابة سؤال انت جبت رقمي منين او بتكلمني لي
انا: طب وهي ليه هتسأل جبت رقمها منين او بكلمها لي وهي اصلا عايزه تكلمني
خالد: ساعات البنات بتطلب معاهم احترام ومش يسلكو
انا: ماشي اشطا انا موافق بس هكلمها ازاي او هقابلها فين وامتا
خالد: مش عارف بس هنرتبها قريب .. المهم لو حصل واتكلمتو تشرفنا ومش تخليها تفلت من ايدك ولو طلبت منك تنيكها نيكها اهي فرصه بس مش تضيعها من ايدك وتحافظ عليها لحد بعد الامتحانات بعد كدا انت حر تخليها او او ترميها
انا: خلاص ماشي ياعم فهمتك
قعدنا نكمل الفيلم بعد ما خلص قمت لبست هدومي وجبت كتبي ونزلنا عشان الدروس وطبعا عدينا على بيت خالد الاول عشان يجيب كتبو وطلعنا انا وهو وخلود .. وطبعا نظرتي لخلود اختلفت عن الاول .. كنت الاول ببصلها على انها اخت صحبي واختي كمان ومكنتش بركز في تفاصيل جسمها او تفاصيل لبسها .. لكن دلوقتي كل لما ابصلها او عيني تقع عليها افتكر شكلها وشكل جسمها في الحمام او شكلها وهي قدام ولاء والزب في طيزها .. لكن الي كان بيخليني اطرد الفكره من دماغي هو رد فعل خالد ف كنت ببعد عيوني عنها واحاول مفكرش في الموضوع .. وصلنا مكان السنتر بتاع الدرس وخلود راحت لصحباتها وانا وخالد رحنا للشباب وفتحنا في اي كلام .. بس لاحظت ان منه موجوده مع صحباتها برضو وبتبصلي كالعاده وافتكرت كلام خالد قولت اعرفها انها لفتت نظري على الاقل المرادي بدل ما انفضلها زي كل مره .. ف قعدت اتكلم مع خالد في اي كلام بعدين بصيتلها وهي بتبصلي وغمزت بعيني ليها ف ابتسمت ودورت وشها الناحيه التانيه .. بعد شويه لما جيه معادنا واحنا داخلين السنتر كان المكان زحمه وانا متعمد اكون في زحمه دايما عشان لو منه جات وقربت مني .. وفعلا منه قربت وبتحك كتفها فيا زي كل مره وانا من غير ما حد يحس مديت ايدي لتحت ومسكت فردة طيزها بخفه من فوق البنطلون بتاعها وسبتها بسرعه ف بصتلي وهي مستغربه وانا كنت ببصلها وانا مبتسم ودخلت وهي مكسوفه وبتضحك . . . .
خلصنا دروس وكل واحد راح لبيتو وانا رجعت البيت وفتحت الباب لقيت ولاء قاعده قدام التلفزيون ولابسه بادي ابيض وتحتو برا محددتش لونو ولابسه نفس البرمودا الاسود بتاع امبارح ف سألتها ...
انا: انتي غسلتي البرمودا دا من امبارح ولا دا واحد غيرو؟
ولاء: لا انا صحيت متأخره وملحقتش اغير اصلا ف لبست فوقو البنطلون وطلعت .. لي بتسأل يعني ؟
انا افتكرت لما لبست البرمودا من غير كلوت ومت غير ما تمسح اللبن بتاعي بعدين رديت: مفيش . . .
بعدين دخلت اوضتي وغيرت لبست بنطلون ترينج اسود من غير بوكسر وفوقو فانيله حمالات بيضا وطلعت بسألها
انا: عملتي اي اكل .. انا جعان
ولاء: اه عملت تعالا طلع معايا الصحون
ودخلنا المطبخ وكانت جايبه سمك جاهز من برا وعامله رز وسلطه وسلطة طحينه فسألتها
انا: مين الي جاب السمك دا
ولاء: اول ما وصلت طلبت ديليفري وعملت رز وسلطه
انا: وجبتي فلوس السمك منين؟!!
ولاء: من الفلوس الي ماما سابتهالك .. مفكر يعني لما سبتها في دولابك اني مش هعرف اوصلها ؟?
ضحكنا وقعدنا ناكل واحنا بنتكلم في اي كلام بعدين خلصنا اكل ولمينا الصحود وغسلناها
بعدين ولاء قالت: ماما كلمتني وقالت انها هتكون هنا بكره الصبح .. عايزين نروق البيت
انا: انا مش عايز اروق البيت انا عايزك في موضوع مهم "وبغمزلها"
ولاء: هنعمل الي انت عايزو بس نروق البيت الاول عشان بالليل مش هنقدر نروق ولا هنقدر نعمل حاجه
انا: طيب .. هو البيت في اي عايز يتعمل
ولاء: انت عليك تكنس الصاله وبقية الاوض بالمكنسه هنا اهي .. وانا همسح المطبخ واروقو وامسح الحمام بعدين هنروق السراير والدواليب وبس كدا
انا: احااا دا كلو
ولاء: يلا بقا وبلاش كسل .. كلها ساعتين زمن ونخلص كل حاجه ونقعد براحتنا
انا: طيب طيب يلا خلينا نخلص
بدانا شغل انا شغلت المكنسه وبدأت بأوضة امي وولاء بدأت تروق المطبخ وتمسحو ... بعد ما خلصت كنس كانت ولاء خلصت المطبخ والحمام وحطت الهدوم في الغساله وشغلتها وجات عليا وروقنا الاوض كلها والصاله بعدين دخلنا اوضة امي وحطينا المكنسه مكانها واترمينا على الرسرير جمب بعض من التعب .. فضلنا عشر دقائق من غير ما نتكلم بعدين بصيتلها لقيتها صاحيه بس مغمضه عنيها فقربت منها وبدأت ابوس خدها براحه .. بعدين شديتها وخليتها على جمبها وانا ببوس شفتيفها وحضنتها وهي بدأت تتجاوب معي .. فضلنا شويه بعدين نيمتها على ضهرها تاني وطلعت فوقها وانا ببوسها وبمسك بزازها وهي بدأت تهيج واهاتها ظهرت .. قلعتها البادي وكانت لابسه برا اسود قلعتهولعا ونزلت على بزازها ببوقي وفضلت امص حلمتها الشمال وبفرك حلمتها اليمين بإيدي وهي فارده ايديها جمبها ومغمضه واهاتها عليت .. نزلت بلساني لبطنها وبوست بطنها وصرتها وسوتها لحد ما وصلت لأستك البرمودا .. بعدين قلبتها على بطنها بدأت اقلعها البرمودا وزي ما توقعت .. اللبن بتاعي كان مخلي البرمودا لازق في طيز ولاء .. قلعتها البرمودا وبعدت رجليها عن بعض وفتحت طيزها ونزلت على خرمها بلساني الحسو وبليت صباعي من ريقي وبدأت ادخلو .. اهات ولاء عليت .. نزلت على كسها ولقيتو غرقان مشيت عليه بلساني ودخلت صباعين في طيزها .. فضلت شويه الحس كسها وابعبص طيزها وهي اهاتها بتعلا واتكلمت ..
ولاء: اااااه .. ايوا كمان الحس كسي .. بعبص طيزي كمان دخل ايدك كلها نيييكنييي اكتر كمااان .. ااه كمان
فضلت العب في طيزها والحس كسها بعدين قمت من عليها وقلبتها على ضهرها ونمت جمبها على جمبي ومسكت بزها الشمال وايدي على كسها بفركو وامسك بظرها اضغط عليه ونزلت على شفايفها ابوسها وسرعت ايدي على كسها وي سخنت على الاخر وجسمها اتشنج لحد ما جابت ميتها على ايدي .. قللت سرعة ايدي على كسها شويه وانا ببوسها براحه بعدين قلبتها على بطنها وقلعت البنطلون وطلعت فوقها وحطيت زيت على زبي وعلى طيزها ودخلتو مره واحده وبسرعه ..
ولاء: اااااااه براحه كدا هتعورني
مركزتش في كلامها وبدأت انيك فيها وانا ساند بإيديا على السرير وهي تحتي على بطنها اهاتها عليت وهاجت على الاخر .. فضلت انيك لحد ما جبت لبني في طيزها .. نزلت من فوقها ونمت جمبها شويه لقيتها قامت وجات عليا وبدأت تبوس فيا فكلمتها ...
انا: لسه هايجه ولا اي
ولاء: اه عايزه زبك في طيزي ومش تطلعو ابدا .. النيك دا طلع حلو أوي وممتع
بعدين نزلت بشفايفها تبوس شفايفي وراحت بإيديها على زبي تلعب فيه لحد ما قام تاني ونزلت عليه تمصو .. انا رجعت ورا وسندت ضهري على حرف السرير وهي على زبي بتمصو وتلحس فيه وتبوس راسو بعدين تطلعو وتنزل بلسانها عليه لحد البيضان وتطلع تاني للراس وتدخلو للاخر .. بعدين قلعت الفانيله وهي قربت مني تبوسني وانا مديت ايزي على بزازها وهي طلعت فوق زبي ومسكتو بإيدها وحطتو في طيزها .. فضلت تطلع وتنزل وانا امسك بزازها وافرك حلماتها وابوسها لحد ما قربت اجيب لبني .. هي حست اني هجيب ف قامت من على زبي .. سألتها
انا: قمتي لي
ولاء: عايزه اجرب حاجه
ولاء فضلت تمص زبي وتلحس فيه وتدعكو بإيدها لحد ما جبت لبني في بقها وهي خدتو وشربتو وكان في شويه نازلين على بقها وعلى خدها
ولاء: كنت بشوفهم بيعملو كدا في مقاطع السكس ف حبيت اجرب
انا: بصراحه شكلك يجنن ولبني على وشك
ولاء ضحكت ومسكت البرمودا بتاعها ومسحت وشها وطلعت من الاوضه وانا طلعت وراها
انا: على فين
ولاء: هدخل اخد دش
ولاء دخلت على الحمام وانا وراها
ولاء: اي ياعم ما تصبر لما اخلص
انا: هنستحما سوا
ولاء: طيب
ولاء شغلت الميه السخنه وظبطت درجة حرارتها وجابت الليفه ودعكتها بالصابون وادتهالي
ولاء: خد يلا ادعك جسمي
خدت منها الليفه وبدأت ادعك ضهرها من فوق ونزلت لحد طيزها وفضلت ادعك شويه وهي واقفه وسانده بإيدها على الحطيه بعدين فتحت طيزها ودخت صباعي وقمت وقفت جمبها وقربت وشي من رقبتها وهي واقفه ومغمضه وانا ببوس رقبتها وببعبص في خرم طيزها وبإيدي التانيه فضلت ادعك بزازها بالليفه شويه بعدين سبت الليفه ولفيتها ليا ومسكت شفايفها وبدأنا نبوس بعض وانا لسه ببعبص طيزها بعدين نزلت على ركبي وهي واقفه وقربت من كسها فضلت ادعك فيه بإيدي وامسك بظرها وافركو ولفيت ايدي من ورا ودخلت صباعين في طيزها وقربت لساني ولحت كسها وهي واقفه ومغمضه وسانده على الحيطه .. فضلت شويه بعدين قمت ولفيتها ودخلت زبي في طيزها وبدأت انيكها براحه شويه بعدين سرعت في النيك .. شويه وحسيت انها مش قادره تقف ف خليتها تسند على ركبها على القعده وهي في وضع الدوج قدامي ودخلت زبي وفضلت انيم شويه لحد ما جبتهم في طيزها .. بعد كدا استحمينا وهي دعكت جسمي وانا دعكتلها جسمها .. وطبعا مش بطلنا نبوس بعض شويه وابعبصها وهي نزلت تمص زبي شويه لحد ما جبتهم في بقها وطلعنا وولاء طلعت الهدوم من الغساله ونشرتهم وكانت الساعه ٨ ف بكلم ولاء . . . .
انا: بقولك اي هو لسه فاضل قد اي من الفلوس الي معاكي
ولاء: ٨٥٠ جنيه
انا: طب اي رأيك نطلع سوا نتعشا بره وناخد خالد وخلود معانا
ولاء: ماشي اشطا بس هنروح فين
انا: اي مطعم فراخ او ممكن كريبات .. انتي شايفه اي
ولاء: خلينا في الكريبات
انا: تمام .. هتصل على خالد اشوف هيطلع هو واختو ولا لا
اتصلت على خالد ورد عليا
خالد: الو .. اي يسطا خير
انا: بقولك اي تعرف تيجي انت واختك معانا .. انا وولاء طالعين هنتعشا بره وفكرت لو تيجو معانا
خالد: ثواني كدا خليك معايا هقول لأبويا
سابني وبيكلم ابوه وبعدين كلمتي
خالد: ماشي يسطا عدي علينا هنكون جاهزين
انا: اشطا
خالد: بس هي الخروجه دي تكاليفها على مين
انا: علينا ياعم ماتشغلش بالك
خالد: ماااشي وانا هعمل حسابي في فلوس احتياطي
انا: اشطا يلا كمان نص ساعه ونكون عندكو
قفلت السكه وبكلم ولاء: يلا البسي عشان هنخرج كلنا
ولاء: ماشي
ولاء دخلت تلبس وانا دخلت البس بعد ربع ساعه طلعنا وهي كانت لابسه بنطلون اسود ديق وسويت شيرت لونو بني فاتح يادوبك تحت طيزها بشويه .. ونزلنا واتكلمنا في الطريق . . .
انا: بقولك اي .. لما نرجع هنام مش هنعمل حاجه
ولاء: لي
انا: بصراحه انا تعبت .. بعدين ماما جايه بكرا ف عايزين عشان لو جات بدري
ولاء: ماشي تمام مفيش مشكله .. انا اصلا اكتفيت النهارده
اتمشينا عشر دقائق لحد ما وصلنا ورنيت على خالد ونزل هو وخلود .. خلود كانت لابسه بنطلون جينز ازرق وبادي ابيض فوقو سويت شيرت احمر بسوسته وحاطه ميكب خفيف وهادي وكانت جميله جدا .. اتكلمنا
انا: يلا ي جماعه شوفولنا تاكسي
خالد: انا بقول نتمشا في مطعم كريبات جاامد قريب من هنا
ولاء: اوكي ماشي يلا نتمشا
اتمشينا شويه واحنا بنتكلم ونهزر ونحكي في اي كلام لحد ما وصلنا المطعم وقعدنا .. ولاء وخلود طلبو شاورما وانا وخالد جبنا كريب سبايسي وكل واحد كنزايه وبدأنا اكل .. شويه وخلصنا وطلعنا نتمشا في الشارع وجبنا ترمس .. بعد شويه خلود تعبت من المشي وعم ايمن اتصل عليهم ف ركبنا تاكسي انا وولاء وخلود ورا وولاء كانت في النص مابيني وبين خلود وخالد جمب السواق .. وصلنا بيت خالد ونزلو وكملنا انا وولاء لحد البيت وطلعنا ..
ولاء: سرير ماما اتبهدل انا هدخل اظبطو وهغير وانام
انا: تمام وانا هغير وانام انا كمان
ولاء: ايوا بس تنام مش تيجيلي في نص الليل زي امبارح
انا: خلاص متخافيش مش جايلك
ولاء دخلت اوضت ماما تظبطها وبعدين طلعت على اوضتها غيرت ونامت .. وانا دخلت اوضتي وغيرت وقعدت على السرير فتحت الواتس وبعتت رساله لخالد
انا: انت يااابني .. انت نمت؟
خالد: لسه ياعم صاحي اهو
انا: عملت اي في موضوع البت منه دي
خالد: لسه بدور على طريقه نخشلها بيها
انا: طيب بس خد بالك ان فاضل اسبوعين
خالد: اعمل اي يعني .. بعدين مانت الي هتكلمها واحتمال تنام معاها كمان مش بتفكر معايا لي
انا: مش انت صاحب الفكره ياخويا يلا بقا وريني دماغك
خالد: خلاص ياعم هو عموما بكره او بعد بكره هتكون بتكلمها .. في فكره في دماغي كدا بس لسه مش ظبطت
انا: ***يستر من افكارك .. سلام
خالد: سلام
قفلت التليفون وسبتو ونمت
.............
اولا انا بشكر كل من شاف القصه وعلق بالإيجاب او بالسلب
ثانيا عايز اقول ان القصه واحداثها مش في دماغي ومجهزها مسبقاً .. انا لما بخلص الجزء وانشرو واجي ابدا في الي بعدو مش بكون عارف هكتب اي اصلا وبألف كدا من دماغي وزي ما تيجي تيجي .. ف باب الاقتراح مفتوح واي حد عندو افكار حلوه يكتبها
واخيرا احداث القصه زي ما قولت من وحي خيالي .. عشان في حد سأل لو القصه حقيقيه ولا لا .. لكن بالنسبه للحقيقه في قصه حصلت معايا شخصيا ولكن ملهاش علاقه بالمحارم او الدياثه او التعريص ودي هكتبها بعد ما اخلص القصه دي مباشرتا وطبعا بأسماء مبتكره
شكرا مره تانيه ليكو كلكو
الجزء الخامس
يوم الجمعه صحيت حوالي الساعه ٨ على صوت ولاء وماما بره .. ف طلعت وسلمت على ماما وكانت جايبه معاها هدوم وحاجات ليا ولولاء وكام حاجه .. خدناهم منها وحطيناهم في الاوض وماما غيرت هدومها وقعدنا كلنا في الصاله وبدأنا نتكلم
ماما: وحشتوني ياولاد في الكام يوم دول
انا وولاء: انتي اكتر ياماما
انا: خالي عامل اي دلوقتي
ما`ذما: الحمد*** حالتو اتحسنت عن الاول بكتير ورجع البيت .. عاملين اي في المزاكره؟
ولاء: تمام جدا انا تقريبا خلصت المنهج مراجعه وجاهزه للامتحانات
ماما: والواد عمر ؟
ولاء بصتلي وابتسمت: تمام هو كمان .. لازم كل يوم اخليه يحضر دروسو ويقعد يزاكر بالليل شويه
ماما: تسلمي يا بت يا ولاء .. اهو كدا لما اخرج من البيت بعد كدا هكون متطمنه عليكو
انا: طيب ولي مش سألتيني انا على مزاكرتي .. لي سألتي ولاء
ولاء نطت في الكلام: عشان اكيد كنت هتطبل لنفسك
انا: ويعني انتي مش هتطبلي لنفسك يعني ولا انا بس الي بطبل
ماما: باااااااس مش ناقصه صداع .. بطلو خناق ويلا عشان نفطر
ولاء: انا ماجهزتش فطار
ماما: انا جبت فطار معايا من بره في المطبخ .. تعالي نحطو في صحون خلينا ناكل
ولاء وماما قامو وجابو الفطار وقعدنا كلنا وفطرنا سوا وبعد ما خلصنا ماما لمت الصحون ودخلت المطبخ وولاء جات تكلمني . . .
ولاء: واد يا عمر .. انا لسه واخده بالي ان امتحاناتك كمان اسبوعين .. هتعمل اي يا حزين انا مش بشوفك بتزاكر ولا بتفتح كتاب
انا: متخافيش .. انا مجهز نفسي كويس
ولاء: مجهز نفسك ازاي يعني وانت مش بتقعد على المكتب اصلا
انا: ملكيش دعوه بيا بقا .. خليكي انتي في كليتك
ولاء: انت حر .. انا خايفه عليك وعلى ماما .. لو حصل وجبت ملاحق او عدت السنه ماما ممكن تتعب بجد
انا: يا بت متخافيش مش هيحصل
ولاء: طيب .. بقولك في حاجه عايزه اقولهالك بخصوص خلود
انا: مالها
ولاء: البت خلود معجبه بيك
انا: من امتا دا
ولاء: امبارح لما طلعنا مع بعض قالتلي وقالت كمان انها من زمان وانت عاجبها ونفسها تكلمك بس مش عارفه تقولهالك ازاي .. بس قالتلي اني مش اقولك ف اعتبرني مقولتش حاجه
انا: امال بتتكلمي لي من الاول
ولاء: مفيش بس حسيت اني لازم اعرفك ويكون عندك فكره .. على فكره البت خلود بنت نضيفه وملهاش في الشمال ولا عرفت حد ولا كلمت حد .. وشكلها بتحبك بجد
انا ضحكت: ملهاش في الشمال ازاي يعني?
ولاء: يابني الي بيحصل بيني وبينها دا تلاقيه بيحصل بين بنات كتيييير غيرنا .. عندك مثلا صحباتي في الكليه عارفه منهم كتيير جدا بيعملو كدا .. وممكن تلاقي اربع او خمس بنات بيسهرو مع بعض وممكن اكتر
انا: احيه .. دول بيعملو حفلات على بعض بقا .. اوعي تكوني بتروحي معاهم !!
ولاء: لا ياعم انا اخري معاك انت وخلود بس
انا: طيب وخلود مش ممكن تكون متفقه مع غيرك؟!!
ولاء: لا مستحيل .. انا ضامنه خلود عمرها ما هتطلع بره لحد غيري .. مفيش غيري انا بس الي بتعمل معها كدا
انا: يعني افهم من كلامك اني احبها واكلمها ونتخطب ونتجوز يعني ولا اي
ولاء: انت عبيط يبني ؟ .. انا ماقولتش كدا .. انا بس بقولك انها معجبه بيك وقالتلي كمان ان نفسها انك تتجوزها بس طلبت مني مش اقولك حاجه اصلا بس انا بعرفك عشان تكون عارف .. وانت حر بقا تحبها او تحب غيرها انا مليش دعوه .. اه صح انت شفت الفيديو بتاعي انا وهي؟؟
انا: اه شفتو
ولاء: طيب .. واي رأيك
انا: رأيي في اي بالظبط
ولاء: انا فاهم قصدي .. بص انا عارفه ان جسم خلود احسن مني وكدا ف عادي يعني مش فارق معايا ومش بغير او حاجه زي كدا
انا: هو انا اتكلمت اصلا .. بعدين تغيري منها لي يعني هو انتي ناويه تتجوزيني ولا اي??
ولاء: لا يسطا مش بغير ولا اي حاجه .. ولو حابب تكلمها او ترتبط بيها او تعمل معاها علاقه قولي بس وانا اظبطهالك
انا: خليها لبعدين
ولاء: اشطاا
ماما دخلت علينا وكانت عامله لكل واحد فينا كباية نسكافيه شربنا وهزرنا واتكلمنا وضحكنا بعدين ماما راحت تنام عشان منامتش طول الليل سايقه على الطريق وانا دخلت اوضتي وولاء في اوضتها .. بعدين فكرت ادخل لولاء وانيكها بس قولت سيبها لبعدين لما ماما تروح في النوم .. وفتحت الكومبيوتر وشغلت فيديو ولاء وخلود وانا مركز في تفاصيل خلود اكتر وبفكر " هل اكلمها ونرتبط ويبقا بينا قصة حب ونتجوز ولا اعمل معاها علاقه واسيبها ولا اعكل معاها علاقه واتجوزها " بعدين تلفوني رن ولقيت خالد بيتصل . . .
انا: الو
خالد: انت فين
انا: في البيت قاعد
خالد: طب هات عربية امك وتعالالي بسرعه
انا: اجي فين ياعم واجيب العربيه بأمارة اي ولو امي سألتني اقولها اي
خالد: ياعم اتصرف بس تعالالي بسرعه واطلع دلوقتي انا في كافيه اسمو ****** عارفو ؟
انا: ايوا عارفو .. طيب هاجي لي .. اي الحوار
خالد: تعالا بس وانا هقولك " قفل السكه "
انا فكرت وبعدين طلعت ودخلت اوضة امي براحه وكانت لابسه قميص نوم ومتغطيه ف رحت وجبت المفاتيح من الهدوم على الشماعه وطلعت من غير صوت ودخلت لولاء لقيتها قاعده على السرير وبتقلب في التليفون
انا: بت يا ولاء
ولاء: اي
انا: بصي انا طالع بالعربيه لو امك صحيت وعرفت اني طلعت قوليلها اني رحت لخالد كان بره البيت وفلوسو وحاجتو اتسرقت وانا رحت اجيبو
ولاء: وانت رايح لكدا فعلا ؟
انا: انا رايح لخالد برضو بس مش عارف عايزني في اي .. اتصل وقال انو عايزني ضروري ولازم بالعربيه
ولاء: طيب واول ما ماما تصحا هتصل بيك اعرفك عشان مش تتأخر وكدا
انا: تمام .. يلا باي
نزلت وخدت العربيه ومشيت وبعد عشر دقائق وصلت الكافيه وخالد كان قاعد قدام الكافيه شكلو كان مستنيني ف وقفت عندو وجيت انزل هو قرب مني وقفل الباب تاني واتكلم . . . .
خالد: متنزلش انت هتروح مشوار دلوقتي لوحدك
انا: مشوار اي دا
خالد: بص هناك كدا .. شايف العربيه دي
انا: اه
خالد: دي عربية مديرة المدرسه .. ام البت منه
انا: ايوا وانا هعمل اي
خالد: المفروض دلوقتي هي تطلع من عند حد هنا كانت جايالو وتروح تعدي على بنتها منه وتاخدها وتروح .. بس دا مش هيحصل لان انا شاورت للواد امين صاحبنا دلوقتي انو يفسي الاربع عجلات عشان مش تعرف تمشي من هنا بس كنت مستني اتأكد انك هتيجي بالعربيه بعدين اشاورلو
انا: تمام وانا دوري اي في الدنيا دي كلها
خالد: انت هتروح على شارع***** وتركن في اول الشارع .. وانا خليت الواد عادل يراقب البت منه .. هي دلوقتي عند وحده صحبتها ومتفقه مع امها انها تعدي عليها كمان ربعايه كدا .. بس طبعا امها مش هتعرف تروح الها واحنا هنا هنمنعها باي طريقه ف هتكلم بنتها وتقولها تركب تاكسي او تطلب اوبر او اي حاجه وكدا .. وانا لما اكلمك عشان اعرفك هتعمل اي ومكان البت فين ولما اقولك تتحرك يبقا تتحرك وانت بقا هتعزم عليها بتوصيله وهي طبعا عينها عليك وكدا ف هتركب ولو رفضت او اي حاجه استنا معاها وكلمها او حاول معاها او اي حاجه .. المهم تفتح معاها حوار وتعلقها وتطلع برقمها
انا: احا ياعم اي دا كلو .. انت بترتب لكدا من امتا ومين الي عرفك بكل دا
خالد: ماهو امين دا ماشي مع البت الي منه عندها دلوقتي ف عرفتو ان في وحده صحبتها اسمها منه جايه عندها وامها هتيجي تاخدها كمان شويه وكدا ف اتفقنا على الخطه وكلمتك .. يلا بقا مش تضيع وقت ....
دورت العربيه ومشيت على الشارع الي خالد قالي عليه وكان قريب ف مكملتش خمس دقائق ووصلت وركنت قريب من اولو واستنيت .. بعدين نزلت من العربيه وجبت اتنين كانز ورجعت للعربيه وكنت لسه بدي ادخل سمعت صوت من ضهري .....
صوت: عمر ازيك
انا بصيت ولقيتها منه بتكلمني: اهلا يا منه ازيك عامله اي
كانت لابسه بنطلون اسود ليكرا محازق على فخادها وطيزها وداخل بين شفايف كسها تحسها ملونه نصها من تحت اسود وماشيه من غير بنطلون .. ولابسه بادي احمر ضيق نص كم مبين الفرق بين بزازه وقصير مبين حته من سوتها لحد تحت السره بشويه ولافه فوق دراعاتها وكتفها شال احمر نفس لون البادي وحاطه برفان ريحتو فايحه بطريقه غريبه وحاطه روج احمر وملمع على وشها وايلينر وكان ميكب غريب بس طبعا لازم اجي على نفسي واقول حلو
منه: انت عارفني يعني ان انا منه
انا: اه طبعا عارفكي .. مش انتي منه زميلتنا .. بس مش معانا في المدرسه انتي في المدرسه الي مامتك مديرتها
منه: دانتا طلعت عارفني كويس اهو .. بتعمل اي هنا كدا
انا: كنت عند واحد صحبي في *** وراجع اهو ووقفت اجيب حاجه اشربها
منه: بس دول حاجتين مش حاجه
انا ضحكت: ايوا ما انا بحب البيبسي وجبت اتنين ليا .. وانتي بتعملي اي هنا
منه: كنت عند وحده صحبتي هنا ومروحه
انا: انتي ساكنه فين
منه: في *****
انا: لو حابه ممكن تركبي معايا اوصلك انتي في طريقي
منه: هو انت مروح
انا: لا مش مروح على طول كنت ناوي اتغدا بره الاول بعدين اروح .. بس عادي اركبي معايا اوصلك
منه: اشطا يلا
ركبنا ومنه ركبت جمبي وطلعت بالعربيه .. بعدين تلفوني رن وكان خالد ف رديت عليه
انا: الو
خالد: ايوه يسطا المديره اتصلت بمنه وقالتلها انها مش هتيجيلها وقالتلها تركب تاكسي لحد البيت
انا: انا تمام الحمد**** انت عامل اي
خالد: تمام اي يبني
انا: كلنا كويسين
خالد: احاااا ياعم رد عليا عدل
انا: لالا مش هعرف اكلمك دلوقتي انا مش فاضي .. يلا سلام
خالد: استنا ياالاااا ...... قفلت السكه
منه: مين دا
انا: دا واحد صحبي
منه: طيب وقفلت ليه ما كنت تكلمو
انا: مش ضروري .. هو اصلا مش بيبطل رغي وانا مصدع
تليفوني رن تاني وكان خالد .. رديت عليه
انا: الو
خالد: هي منه جمبك دلوقتي؟
انا: انا بره ياخالد عايز اي
خالد: يبقا جمبك .. الواد عادل كلمني وقال انها ركبت عربيه ولما وصف العربيه طلعت عربيتكو .. يلا يسطا عيش حياتك .. سلام " قفل السكه "
انا: طيب تمام هقولها .. يلا سلام
منه: ودا مين دا كمان
انا: دا خالد صحبي
منه: اه عارفاه .. كان عايز اي
انا: كان عايزني ادي التليفون لولاء اختي اخليها تكلم خلود .. تقريبا ولاء تليفونها مقفول او مش بترد
منه: اه فهمت .. طيب .. انت عامل اي اليومين دول
انا: انا تمام وا*** الحمد ***
منه: بقولك اي .. انا كدا كدا كنت ناويه انا وماما نتغدا بره النهارده بس ماما عربيتها عطلت ف مش عرفت تيجي تاخدني .. ف لو مش فيها ازعاج وتأخير ليك ممكن اتغدا معاك بره .. وعادي انا هدفع حسابي مفيش مشكله
انا: اي الي انتي بتقوليه دا يا منه .. عيب عليكي تقولي كدا
ولفيت بالعربيه مره واحده
منه: انت رايح فين
انا: في مطعم مشويات قدام شويه كنت ناوي اتغدا فيه الاول .. ولا انتي ليكي رأي تاني؟
منه: لا تمام عادي مشويات اي حاجه مفيش مشكله
مشينا شويه لحد ما وصلنا المطلعم وانا اصلا كنت رايح للمطعم دا مخصوص لان مكانش معايا فلوس كفايه وكان الكاشير في المطعم دا واحد زميلي وصحبي ولينا كلام وحساب مع بعض .. ركنا ونزلنا ودخلنا .. بعدين قعدتها على الترابيزه وقولتلها: ثواني وجايلك
ورحت لحد الكاشير الي كان صحبي واتفقت معاه اني هطلب اكل على حسابو وهحاسبو بعدين وخو حد بالو ان فيه وحده معايا ف فهم دماغي ووافق وطلبت وجبتين كفته ولحم بقري مشوي على رز بسمتي وسلطه طحينه وسلطة خضار ورجعت قعدت معاها
منه: مكانش ليه لزوم دا كلو يعني كان اي حاجه بسيطه على الماشي
انا: انا كدا كدا كنت هاجي هنا واطلب .. ف عادي يعني لو جيتي معايا وضربنا الفاتوره في اتنين
منه: على فكره انت طيب أوي وشكلك جدع كدا وشهم
انا: تسلمي دا من زوقك الطيب وجمال قلبك ولسانك
منه: انا كنت بشوفك دايما في الدروس مع صحابك بتضحك وتهزر وصوتكو بيكون عالي
انا: عادي يعني اي حد مع صحابو بيضحك ويهزر بصوت عالي
منه: مش اقصد حاجه يعني .. هو اه طبعا اي حد بيهزر مع صحابو وكدا .. انا اقصد انك بتكون الظاهر فيهم .. انت الي تلفت النظر عنهم
انا: عادي يعني كلنا صحاب في بعض وبنهز دايما مش بنحط فرق بينا وبين بعضنا
[{(<عذرا أعزائي القراء على هذه الافوره والتفاهه المعلبه .. انا معرفش البنات بيقولو اي في الحاله د اصلا ولا اتعاملت معاهم قبل كدا ف مش عارف اي حاجه عن دماغهم ولا كلامهم???>)}] نرجع للقصه . . . .
وفضلنا نتكلم في اي كلام وكلامها ظاهر فيه انها بتحاول تقرب مني لحد ما الاكل جيه وبدأنا ناكل واحنا بنتكلم وخلصنا اكل وهي كانت عايزه تطلع فلوس وبتكلمني . . . .
منه: استنا هو الحساب كام " وبتمد ايدها في الشنطه "
انا: اقفلي شنطتكي يا منه عشان مش ازعل منك .. كدا كدا صاحب المكان عارفني وفي حساب بيني وبينو ف مفيش مشكله في الفلوس
منه: بجد انت انسان جميل جدا وطيب أوي
وطلعنا من المطعم ومشينا بالعربيه لحد كافيه قريب ودخلنا وشربنا عصير بعدين حاجه ساقعه .. نص ساعه وطلعنا وفضلنا نتكلم عن حياتها وهي بتعمل اي وانها بتزاكر ومعرفش اي وبعدين تسألني اسأله عاديه وانا بجاوب واهزر واضحك معاها لحد ما وصلنا البيت بتاعها وقبل ما تفتح الباب وقفتها ومسكت ايدها وبكلمها . . .
انا: استني قبل ما تنزلي
منه: اي
انا: ما تجيبي رقمك
منه ابتسمت: تمام خد عندك ٠١*****ء
انا: تمام سجلتو " واتصلت على الرقم وتليفونها رن "
منه: تمام وانا هسجلك دلوقتي
نزلت وقفلت الباب وشكرتني على الوقت الي قضتو معايا وانا طلعت بالعربيه على بيتنا وكانت الساعه ١ الضهر .. ركنت العربيه مكانها تحت البيت وطلعت ودخلت الشقه لقيت ولاء قاعده في الصاله قدام التليفزيون . . . .
انا: ماما صحيت ؟
ولاء: لا لسه نايمه .. هو خالد كان عايز اي
انا سكتت ثواني ورديت: كان في واحد صاحبنا عمل مشكله في الشارع وكان عايزني اروحلهم بسرعه
ولاء بصتلي وباين انها مش مسدقه كلامي بعدين هزت كتفها ولفت وشها للتلفزيون .. دخلت الاوضه وغيرت هدومي ولبستوفانيله خفيفه وبنطلون تيرينج وطلعت قعدت جمبها واحنا ساكتين .. واحنا قاعدين جاتلي رساله على الواتس وكانت من منه . . . .
منه: وصلت ولا لسه؟
انا: لسه واصل
منه: حمد** على السلامه
انا: **يسلمك
منه: كانت ساعه حلوه جدا بجد انا اتبسطت فيها .. شكراً
انا: العفو .. دا انا الي المفروض اشكر القمر انو نزل لمستوايا وقضا وقت معايا
منه:?? انت لطيف اوي يا عمر بجد
انا: انتي الي جميله وطيبه وتستاهلي كل خير
منه: شكرا
بعدين خدت بالي ان ولاء كانت بتبص في التليفون معايا
ولاء: مين منه دي
انا ارتبكت: دي وحده زميلتنا في الدروس وكدا
ولاء: اممممممم واي نظامها
انا: مش فاهم
ولاء: حب يعني ولا تسليه .. ولا علاقة.... "وغمزت"
انا: لالا عادي هي اصلا ماشيه مع خالد وبتكلمني عشان صحبو وكدا مفيش بينا حاجه
ولاء: طيب
قفلت كلام مع منه ولقيت خالد باعتلي
خالد: طمني يا بطل
انا: اطمن .. جبت رقمها ولسه مخلصين كلام على الواتس دلوقتي
خالد: ولعانه يازميلي .. حاول تظبطها في الاسبوعين دول بحيث لو طلبت منها اي حاجه تقولنا
انا: طيب
قفلت كلام معاه .. وشويه وماما طلعت وكانت لسه صاحيه
ماما: صباح الخير ياولاد .. ولا نقول مساء الخير بقا
انا وولاء: مساء الخير يا ماما
ماما دخلت الحمام بعدين طلعت وراحت اوضتها شويه وطلعت لابسه وجاهزه وشكلها خارجه ف ولاء سألتها
ولاء: انتي خارجه؟
ماما: اه .. ميس فريده زميلتي عندها شوية ورق ومستندات رايحه اجيبهم وهقعد معاها شويه عشان مرات ابنها ولدت امبارح .. عقبال لما اشوف ولادكو
انا وولاء: يا*** يا ماما
ماما: كلها ساعتين كدا واجي ويبقا هجيب معايا الغدا .. معلش هتقعدو شويه من غير اكل
ولاء: لا عادي انا اصلا لسه ماجعتش برحتك خالص
ماما: ماشي .. يلا باي
انا وولاء: باي
ماما طلعت وقفلت الباب وبصيت لولاء لقيتها ساكته وبتبص للتلفزيون .. قربت منها وحضنتها وبستها في حدها ونزلت راسها على كتفي وبسألها . . . .
انا: مالك كدا حاسك قافله من اول اليوم
ولاء: مفيش .. بس كنت بفكر اننا نبطل علاقتنا دي لبعد الامتحانات عشان نعرف نركز
انا: يعني كدا انا معطلك
ولاء: لا مقولتش كدا بس كلو في الكليه خايف من امتحانات السنادي وانا قلقانه أوي
انا بستها في جبينها ورفعت وشها وخليتها تبصلي وبكلمها: متخافيش هتعدي اكيد ومنغير اي قلق او مشاكل .. بعدين اعتبرينا يعني بطلنا لحد بعد الامتحانات .. هتقدري تفكري في المواد بتاعتك وانتي مشتهيه النيك؟
ولاء: لا
انا: تمام .. انا قصدي كدا .. انتي مش هتعرفي تركزي وانتي ناقصك المتعه دي .. ف هتكون مره واحده بس في اليوم عشان تستغلي بقية الوقت ولو احتجتي اي حاجه انا جمبك ومش هتأخر عنك ابدا
وقربت من شفايفها وبوستها بوسه هاديه ورومانسيه ..
ولاء: بحبك
انا: وانا كمان
ونزلت على شفايفها بوس ومديت ايدي تحت البلوزه ومكانتش لابسه برا .. دخلت ايدي امسك بزازها وافرك حلماتها وانا ببوسها .. بعدين مديت ايدي لتحت ودخلتها تحت البنطلون وتحت الكلوت عشان افرك كسها .. أهاتها طلعت وبدأت تهيج ورفعت ايدها ومسكت بزازها ولسه شفايفي على وشها ببوس كل حته في وشها .. بعدين نزلت البنطلون والاندر وقلعتها من تحت وفتحت رجليها وايدي على كسها بفرك فيه وبسرعه وامسك بظرها واشدو وهي تصوت من النشوه لحد ما اتشنجت وجابت ميتها .. بعدين شلتها ودخلنا الاوضه بتاعتي ونيمتها على السرير ونزلت على شفايفها وانا برفع البلوزه لحد ما قلعتها وبعت ملط .. ونزلت على بزازها ارضعهم وامص حلماتها واعضعضها بسناني والف حوليها بلساني وهي مغمضه ومستمتعه جدا .. نزلت لتحت ووصلت لكسها الي كان غرقان وفضلت الحسو واطلع وانزل فيه بلساني ورفعت وسطها ونزلت لخرم طيزها الحسو وادخل لساني جوا .. بعدين طلعت على كسها ودخلت صباعي الكبير في طيزها وانا بلحس كسها .. بعدين قمت من عليها ووقفت جمب السرير وقلعت هدومي كلها وجبت قدام بوقها وهي فهمت وخدت زبي في بوقها .. فضلت تمص زبي وتلحت راسو ونزلت على بيضاني تلحسهم وتدخلهم في بوقها وتطلعت على زبي مصتو شويه .. بعدين خليتها تاخد وضع السجود ورحت وراها ودخلت زبي في طيزها براحه وبدأت انيك براحه وبرومانسيه .. فضلت اطلع زبي لحد الراس وادخلو بعدين اطلعو خالص وانزل افرك كسها شويه بزبي وادخلو في طيزها تاني وبدأت انيك بسرعه شويه .. لفيت حولين وسطها وحطيتها على كسها ادعك فيه .. ولاء آهاتها عليت واتشنجت ونزلت عسلها على ايدي وانا سخنت اكتر ونزلت لبني في طيزها .. نمنا جمب بعد عشر دقائق بعدين قمنا .. انا دخلت الحمام اخد دش وطلعت لبست هدومي وولاء دخلت ورايا وخلصت وطلعت ولبست وبعدين قعدنا مع بعض نضحك ونهزر وانا امسك بزازها من فوق البلوزه وهي تمسك زبي وتبوسني في شفايفي .. شويه وزبي قام تاني . . . .
ولاء: اي دا .. احيه انا مبقتش قادره ياعم نيمو تاني
انا: مش بإيدي بقا اعمل اي
ولاء: طيب انا هنيمو دلوقتي
ولاء نزلت وقلعتني البنطلون وخدت زبي في بقها وفضلت تمص فيه وتدعكو بإيدها بعدين تنزل على بضاني تشفطهم وتطلع على راس زبي وتلحسها وتدخلو لحد زورها وهي بتدعكو جامد .. لحد ما جبت لبني في بوقها وعلى وشها وشويه نزلو على الارض ....
لبست البنطلون وولاء مسحت اللبن على الارض ودخلت الحمام غسلت وشها وجات قعدت جمبي .. شويه وماما دخلت وكانت جايبه سمك ورز من بره .. اتغدينا وخلصنا اكل وسبت ولاء وماما في الصاله قدام التلفزيون ودخلت اوضتي .. فتحت الكمبيوتر ولعبت شويه عليه وبعدين فتحت الموبايل اقلب فيه شويه ولقيت منه فاتحه فدخلت ارغي معاها شويه وفضلنا نتكلم ونحكي اكتر من تلت ساعات وعرفتني انها كانت مرتبطه بواحد زطلع خاين وبتاع مصلحتو وسابها وواضح من كلامها ان مفيش اهتمام من نحية امها لان هي الوسطانيه في اخواتها واهلها مش مهتمين بأحتياجاتها ك بنت ونها بتحتاج حد يحكي معاها وتشكيلو وكدا بس مش بتلاقي .. فهمت بقا ان لو كان كلام خالد صح عنها انها اتناكت في طيزها وكسها قبل كده يبقا دا عدم اهتمام ومحافظه من نحية عيلتها
قفلت كلام معاها وكلعت من الاوضه لقيت ولاء نامت وماما في اوضتها بتكلم مرات خالي حسن في التليفون ومانت الساعه ٨ ونص بالليل ف دخلت الحمام ورجعت على اوضتي وفتحت الفيسبوك بتاعي لقيت منه باعتالي طلب صداقه .. قبلتو وقعدت اقلب فيه حوالي ساعه بعدين قفلت ونمت . . . .
الجزء السادس
صحيت تاني يوم وكان السبت وكانت ولاء هي الي بتصحيني
ولاء: واد يا عمر .. قوم ياعم انت .. انت ياابني
انا فقت وبشيل الغطا من عليا: ايوا ايوا صحيت خلاص
ولاء: يلا الفتطار جاهز برا
ولاء طلعت وانا صحيت ودخلت الحمام وغسلت وشي وطلعت لقيت ولاء قاعده على السفره مش بتاكل .. قعدت جمبها وبسألها ..
انا: هي ماما فين
ولاء: في المطبخ وجايه
بعد شويا ماما جات وصبحت عليا .. بعدين فطرنا كلنا وخلصنا وماما لمت الصحون وولاء دخلت اوضتها لبست هدومها ونزلت الكليه .. وانا دخلت اوضتي وفهمت امي اني داخل ازاكر .. دخلت وفتحت الكومبيوتر وشغلت لعبة سباق وبدأت العب حوالي ساعتين كدا بعدين قفلت .. حسيت نفسي عايز ادخل الحمام ف طلعت وخلصت ورجعت .. كانت ماما ساعتها في الصاله قدام التلفزيون .. دخلت وفتحت تليفوني ولقيت منه باعتالي وبتسألني . . .
منه: هتروح الدروس النهارده ؟
انا: اه اكيد
منه: طيب وراك حاجه بعدها
انا: لا عادي مش في حاجه بعدها
منه: طب اي رأيك نقعد في كافيه شويه مع بعض
انا: اشطا .. لما نخلص هكلمك ونتقابل
منه: تمام .. هنروح كافيه**** عارفو؟
انا: اه عارفو .. يبقا هخلص واقابلك هناك
منه: تمام
وقعدنا نتكلم في اي كلام لحد ما الساعه بقت ١٢ الضهر ف لبست هدومي وخدت كتبي وطلعت ف ماما بتكلمني . . .
ماما: على فين بدري كدا ..
انا: هروح عند خالد اقعد عندو شويه بعدين نطلع سوا من هناك
ماما: طيب .. استنا شوييه " ودخلت اوضتها "
ماما طلعت وبتديني فلوس: خد دول
انا: لأيه دول .. هجيب حاجه وانا جاي؟
ماما: لا دول ليك عادي
انا: تسلمي يا حبيبتي .. " وحضنتها ونزلت "
اتمشيت لحد بيت خالد ورحت عندو وخلود الي فتحتلي الباب وسلمت عليا وكانت مبسوطه بشوفتي .. افتكرت ساعتها كلام ولاء ان خلود معجبه بيا .. المهم بسألها ..
انا: هو خالد فين
خلود: هتلاقيه في الاوضه جوا .. استنا اشوفهولك
خلود دخلت الاوضه وطلعت وخالد وراها ..
خالد: اي ياعم عمر مش بدري ولا اي
انا: انا غلطان يعني اني جاي اقعد معاك ؟
خالد: لا ياعم تعالا جوا .. ادخل
دخلنا وهو قعد على حرف سريرو وانا حطيت كتبي على المكتب وقعدت قصادو على حرف سرير خلود وبدأنا حوار . . . .
خالد: قولي بقا الي حصل بالتفصيل
انا: ياعم مش لازم تفصيل ولا حاجه .. كل الحوار ان انا كنت واقف جمب العربيه بعدين هي كانت كالعه مت الشارع وشافتني وجات عليا واتكلمنه .. بعدين قالت انها مروحه ف قلتلها اني كنت ناوي اتغدا بره وعزمت عليها اني اوصلها .. وركبت وقالت انها كمان كانت هتتغدا بره هي وامها ف عزمت عليها ورحنا مطعم وكلنا بعدين رحنا كافيه بعدين وصلتها للبيت وخدت رقمها .. بس كدا
خالد: انت كدا زي الفل خااالص .. طب اتكلمتو طيب بعدها
انا: اه اتكلمنا واتفقنا نتقابل النهارده في كافيه بعد الدروس
خالد: اشطااااااااا لا كدا احنا بقينا تمااام خالص .. بص بقا عايزينك تقرب منها اكتر بقا عشان يوم ما نطلب منها الاجابات توافق
انا: انا شاكك في موضوع انها هيكون معها اجابات الامتحان قبل ما تدخل على فكره
خالد: متخافش انا اتأكدت من دا بنفسي وعرفت ان امها متفقه مع الكنترول .. اول ما الاسأله توصل الكنترول هتتصور وتتبعت لأمها وامها هتبعت الصور لمدرسين عشان يحلو ويبعتو الاجابات كامله ومنه هتاخدهم وهي راكبه مع امها عشان توصلها للامتحان
انا: طيب ما هي في مدرسه غير مدرستنا .. هناخد الاجابات ازاي منها
خالد: ياعم هتبعتهالك على الواتس واحنا ننقلها على ورق او حتا نروح ليها قبل الامتحان وناخد نسخه منها ونكتبها على جسمنا او على الدسكات فوق او نهربها معانا ويبقا نحل منها .. هو كدا كدا الاسأله كلها اختياري ف مش هناخد وقت في الحل
انا: طيب طيب .. طب سؤال تاني .. لما نخلص امتحانات .. هنعمل اي فيها
خالد: انت حر بقا تسيبها هو تخليك معاها انت حر
انا: انت متأكد ان حد نام معاها قبل كدا ؟
خالد: عارف كانت بتعمل اي امبارح عند صحبتها؟ .. كانو مع بعض وصحبتها كانت بتنيكها بزب صناعي في كسها وطيزها
انا: وانت عرفت منين
خالد: ماهو امين الي مصاحب البت دي هو الي أكدلي الكلام .. والبت بعتتلو صوره ليها هي ومنه ومنه كانت قدامها و .. استنا ياعم خد شوف الصوره
خالد طلع تليفونو وجابلي الصوره وكانت فعلا كانو على السرير ومنه نايمه على ضهرها ورافعه رجليها وصحبتها مدخله زب صناعي لونو وردي في كسها وكانو واخدين سيلفي ومنه بتضحك في الكاميرا
انا: احاااا اي الشراميط دي
خالد: اتأكدت يامعلم .. شوف بقا هتعمل اي ولو عرفت كمان تنام معاها وتظبط معاد ليا انا وهي يبقا انت كدا فل الفل .. اصل اخوك تعبان هو كمان?
انا: ياعم بس اصبر لما اتنيل انا الاول بعدين تفرج
خالد: على فكره مش هتاخد وقت في ايدك البت اصلا هايجه طول الوقت
خلود دخلت وفي ايدها صينية عليها تلاته عير وبتسأل . . . .
خلود: هي اي دي الي هايله ياعيال .. بتتكلمو في اي كدا
انا حسيت خالد ترتبك ف رديت: هو بيتكلم على كلية علوم .. بيقول ان مجالاتها كتير وكليه هايله وكدا
خالد: ايوا صح
خلود: مش لما نخلص امتحانات ونتيجتنا تظهر الاول .. بعدين نفكر في حوار الكليات
انا: كلها اسبوعين ونبدأ .. وشهر امتحانات ونخلص .. ماتستعجليش
خلود: انا مش مستعجله انا بس خايفه من الامتحانات .. مستوايا مش قد كدا برضو
انا بصيت لخالد ورديت: اكيد هتكون سهله وهنعدي زي كل سنه
خلود: انشاء****
شربنا العصير وبعد ساعه خالد وخلود لبسو نزلنا كلنا وركبنا تاكس لحد السنتر وخلود راحت لصحباتها وانا وقفت جمب خالد وبسألو
انا: واد يا خالد .. هي اختك هتاخد اجابات برضو ولا اي نظامها
خالد: الصراحه مفكرتش في كدا .. بعدين لو قلتلها على موضوع الاجابات هتسأل جبتها منين وهتعمل قلق .. وكمان ممكن تقول لابويا
انا: طيب والعمل
خالد: عادي هنحل احنا وهي يبقا تحل من اي حته .. هي حره
انا: مينفعش ياعم لازم على الاقل نضمن انها تجيب مجموع كويس .. افرض نزلت في ماده او عادت السنه .. يبقا انت جايب مجموع وهي ساقطه هيكون في مشاكل بينكو .. عير كدا هي هتزعل جدا وهتتعب .. واهلك اكيد هي علو على بنتهم
خالد: كلامك صح بس هنعمل اي
انا: هقولك .. قبل ما نخش اللجنه انا هكلمها وهديها ٧٠٪ من الاجابات ولو سألتني هقولها اني اتفقت مع ناس بره المحافظه وجمعنا مبلغ واشترينا الاجابات دي وانا اديتك انت وهي وكام واحد من صحابنا الي نعرفهم وبنحبهم واحلفها واتأكد ان دا سر وانها مش تقول لحد ولا هتدي صحباتها حتا وساعتها هتكونو عارفين بالموضوع انتو التنين وبينكو وبين بعض ومحدش هيعرف .. والموضوع مش هيخرج بره لحد رابع .. بس كدا
خالد: اشطا .. اهو كدا الواحد ضميرو ارتاح
وقفنا انا وخالد مع الشباب .. شويه ومنه ظهرت ووقفت مع صحابها وبصتلي وشاورتلي وانا حزيت راسي ليها ف شاورت على ساعتها وفهمت انها بتأكد على معادنا بعد الدرس ف شاورت على ساعتي وانا بهز راسي ليها .. دخلنا وقعدنا تلت ساعات وطلعنا .. خالد وخلود كانو مع بعض ف بكلمهم . . . .
انا: انا مش هروح دلوقتي روحو انتو
خالد فهم وابتسم: تمام يسطا طريقك سالك .. يلا احنا يا خلود
خالد وخلود مشيو وانا رحت الكافيه الي اتفقنا عليه ولقيت منه مستنياني بره .. كانت لابسه بنطلون جينز ازرق ضيق جدا وتيشيرت ابيض نص كم صدرو مقفول بس شفاش مخليني احدد شكل البرا الاسود الي كانت لابساه وشايله شنطة يد سودا صغيره ولابسه جزمه سودا بكعب .. قربت منها وناديتها . . . .
انا: ياترا القمر مستني حد؟
منه ابتسمت: اه مستنيه واحد مش مهتم بمواعيدو وشكلو مش عايز يقعد معايا
انا: مين قال كدا .. دا انا لو خايروني ما بين بنات الدنيه مش هختار غيرك اقعد معاها
منه: يا سلاااام
انا قربت منها جامد: سلامين تلاته " وبغمزلها "
منه ضحكت ضحكه هاديه وبصت في الارض: طيب مش هندخل ولا اي
انا: يلا بينا
منه مسكت في دراعي ودخلنا وقعدنا على تربيزه بأربع كراسي وهي جات وقعدت جمبي .. بعدين طلبت ليا قهوه مظبوط وهي طلبت هوت شوكليت . . . .
انا: بس اي الحلاوه والجمال دا كلو
منه: عجبك اللبس
انا: هو لبس بس الي عجبني .. بعدين مش مهم اللبس .. المهم الحشو الي جوا .. وكدا كدا انتي الي بتخلي اللبس حلو مش العكس
منه حطت ايدها على بقها وهي بتضحك: بجد تسلم .. على فكره انا عندي زي الطقم دا بس يفرق في .......
وقعدت ترغي في حوارات لبس وميكب وبرفانات وانا كنت باصصلها وبهز راسي وانا اصلا مش مركز ولا سامع اي حاجه .. شويه وخلصت كلام عن اللبس وشربت شويه من المچ الي قدامها . . . .
منه: كان نفسي ماما تجبلي تقم كنت شفتو في مول كدا وعجبني بس هي رفضت بدون سبب " وبصت من الازاز على اشارع وهي بتتنهد بحزن "
انا: اي دا .. مالك
منه: مفيش " وبتتنهد "
انا: مفيش اي بس دا انتي وشك قلب خالص
منه حطت المچ على الترابيزه وبدأت كلام وهي بتحرك إيديها: انا اصلا قرفانه من حياتي وكل يوم خناقه مع ماما بدون هدف .. دايما بتزعقلي وتهزأني من غير ما اعمل اي حاجه وبتشيلني اي مشكله في البيت .. وبتعامل اخواتي احسن مني ولما اطلب منها حاجه ترفض وتقول " منتي عندك منها كتير وخلي حد من الي تعرفيهم يجبلك <ومنه كانت بتقولها بأستهتار وتعوج لسانها>"
انا: ازاي يعني .. انا بيتهيألي انها بتعاملك حلو وشكلها بتحبك
منه: دا الظاهر .. لكن معاملتها معايا في البيت او لما نكون وحدنا بتتغير خاالص .. ولما اروح اشكي لبابا ساعات يرد عليا وساعات مش يعبرني ولما يتكلم كل الي يقولو " هو بس ضغط الشغل عليها .. اديها شوية وقت وتتحسن " ومفيش اي فايده في العيله دي .. "'عينها دمعت "' انا بجد كرهت حياتي مبقتش قادره استحمل ...
منه حطت ايدها على عنيها وبتعيط وتكتم صوتها وايدها التانيه على التربيزه .. مسكت ايدها وندهتها . . .
انا: منه
منه بصتلي والدموع في عنيها وبحزن: نعم
انا: ممكن تهدي " ناولتها منديل ومسحت دموعها وهديت شويه " بصي هو ممكن مامتك بتعاملك وحش بس من جوا اكيد بتحبك .. انتي في الاول والاخر بنتها وهي عمرها ما هتكرهلك الخير .. ف عادي خدي كلامها وارميه ومش تفكري فيه خالص وعيشي حياتك .. انتي السنه الجايه داخله على مرحله جديده .. هتكوني في الجامعه وهتعرفي ناس جديده وتتغير حياتك للاحسن غالبا .. ف لو انتي هتفضلي حزينه وبتعاني كدا مش هتعرفي تعيشي وهتتعقدي وتتنيل بيكي اكتر .. وزي ما قلتلك الاول انها امك وعمرها ما تكرهك .. ممكن تروحي وتكلميها بهدوء وتحاولي تحسني طبعها من نحيتك انتي وهي هتتفهم .. بس لو فضلنا كدا مش هنعرف نعيش ولا هتتحسن حياتنا ابدا
منه حضنتني والدموع في عنيها: بجد كلامك دا هون عليا كتير .. شكرا
انا: زي ما قلتلك قبل كدا انك طيبه وقلبك ابيض وتستاهلي كل خير .. وبصراحه انا حبيتك وحبيت الكلام معاكي
منه: وانا كمان حبيتك اكتر ولقيت فيك الحضن الي مش بلاقيه مع صحابي او اهلي .. بحبك يا عمر
انا: وانا كمان
شربنا المشاريب بتاعتنا وهزرنا وطلعتها من المود الحزين .. شويه وطلعنا وكنا بنتمشا في الطريق وهي ماسكه دراعي زي العشاق .. تلفوني رن وكانت امي .. رديت عليها
انا: ايوا يا ماما
ماما: انت فين ياعمر واتأخرت كدا لي
انا: معلش انا كنت ناوي اخرج مع صحابي ونسيت اقولك .. كلها ساعتين كدا واكون في البيت
ماما: طيب ماشي خد بالك من نفسك ومتتأخرش
انا: حاضر .. سلام .. " قفلت السكه "
مشينا انا ومنه لحد ما وصلنا ملاهي ولقيتها بتبص للالعاب واحنا ماشيين
انا: مالك .. عايزه تدخلي ولا اي
منه: بصراحه انا بحب الملاهي أوي ومن زمان مش دخلتها
انا: طيب يلا بينا مستنيين اي
منه فرحت ودخلنا وتقريبا مسبناش لعبه غير لما لعبناها وقعدنا نتصور مع بعض شويه بتليفونها وشويه بتليفوني .. وبعد حوالي ساعتين طلعنا وجبتلها غزل بنات وكانت مبسوطه واحنا طالعين باستني على خدى
منه: انا متبسطش كدا قبل كدا
انا: انا الي مش هعرف انام الليله من البوسه دي
منه ضحكت: طيب خد دي كمان " وباستني في شفايفي بوسه سريعه "
انا ضحكت: لا كدا مش هعرف اروح وممكن اتعب منك ?
منه: بعد الشر عليك ..
تلفون منه رن
منه: الو .... انا كنت عند وحده صحبتي ولسه نازله .... طيب انا جايه .... باي ...
انا: دي مامتك؟
منه: لا دا اخويا الكبير .. انا لازم امشي عشان اتأخرت
انا: ماشي استني نشوف تاكسي
وقفنا وشاورت لتاكسي وركبتها ورا ورحت للسواق قلتلو على العنوان وحاسبتو ورجعت ليها وبودعها ف خطفت بوسه سريعه على شفايفي بعدين وقفلت الأزاز .. قلت للسواق يمشي ومشيو .. كانت الساعه بقت ٨ بالليل ف وقفت تكتك كان معدي وركبت معاه???
وصلت لحد البيت بسرعه وطلعت ملقتش حد في الصاله .. دخلت اوضت ولاء لقيتها قاعده على الكومبيوتر بتاعها وفاتحه الانستا وحاطه السماعات .. كانت لابسه فانله حمالات ضيقه وكاشفه حرف البرا الاحمر من فوق .. ولابسه هوتشورت احمر كان يادوبك نازل تحت كسها بشويه .. قربت منها وحضنتها من ورا وهي على الكرسي ...
ولاء برعب: خضيتني يا عمر حرام عليك
انا بضحك: يالهوي لو تشوفي وشك?
ولاء: بتضحك ؟ .. ماشي يا عمر " ولفت وشها وعملت زعلانه "
انا حضنتها تاني وبست خدها: معلش .. كنت بهزر معاكي .. هي ماما فين
ولاء: نزلت من نص ساعه تحت للسنتر
انا: طيب ما تيجي اوريكي حاجه في السرير
ولاء فهمتني وقامت بسرعه: لا لا مش دلوقتي خاالص
انا: لي بس
ولاء: لما نتعشا وماما تنام عشان ممكن تطلع في اي لحظه لانها هتنزل ساعه وحده بس
وطلعت بره الاوضه وراحت للمطبخ .. دخلت وراها وحضنتها من ورا . . . .
انا: بتعملي اي
ولاء: وسع عايزه اجهز العشا
انا: طب انا لسه متغدتش
ولاء: طيب وسع بس وهغرفلك ..
ولاء لفت وبصتلي لقتني واقف وقلعت هدومي كلها واتخضت
ولاء: يخربيتك انت اي الي موقفك كدا
انا بقرب منها: عايز اقولك حاجه
ولاء: لا مش دلوقتي وعديني كدا خليني اأ... " قفلت بقها بشفايفي وغبنا في بوسه طويله .. بعدين نزلت إيدي على كسها لقيتو غرقان .. نزلت الهوتشورت وكانت لابسه كلوت احمر تحتو .. قعدت العب فيه ونزلت على بزازها من فوق الهدوم وفضلت امسك فيهم وابوسهم .. بعدين لفيتها وفتحت طيظها ونزلت الحس خرمها ...
ولاء: اااه .. لا يا عمر .. ماما زمانها جايه ااااااااه براحه .. سيبني بق هنتفضح
فضلت الحس لها وانا مش مركز معاها اصلا ودخلت صوابعي التلاته وهي أهاتها زادت وهاجت على الاخر ... قمت بعد ما غرقت خرمها وفتحتو ودهنت زبي من ريقي ودخلتو وبدأت انيكها وهي قدامي ووشها لدلاب المطبخ .. فضلت ادخلو واطلعو شويه بسرعه وشويه براحه وبعدين الف إيدي وامسك بزازها وادعكهو وطلعتهم برا وفضلت افرك حلماتها وانيك فيها لحد ما سمعنا صوت الباب بيتفتح .. اتخضينا وهي عدلت هدومها ووقفت تجهز الاكل وانا سبتها ودخلت اوضتي بسرعه .. سمعت صوت ماما بتنده على ولاء وولاء ردت عليها وهي في المطبخ .. انا لبست هدومي وطلعت وماما شافتني وقالت حمد** على السلامه وانا سلمت عليها وهي دخلت الحمام .. شويه وولاء طلعت من المطبخ وكانت عرقانه وشعرها متبهدل وشكلها لسه مخضوضه .. قعدت جمبي وعدلت لبسها كويس ولمت شعرها ونشفت عرقها وهديت شويه .. بعدين بصينا لبعض وضحكنا ..
ولاء: كنا هنروح في داهيه
انا: يلا اهي عدت على خير .. لما تنام بقا انا مش هحلك
ولاء بصت ليا وابتسمت وحطت ايدها على زبي: انا الي مش هحلك
ماما طلعت من الحمام ودخلت غيرت هدومها وبعدين خدت ولاء ودخلو المطبخ .. انا فتحت تليفوني وبعتت رساله لمنه بقولها " فينك " لقيتها قافله .. ولقيت خالد باعتلي من ساعه وبيسألني......
خالد: عملت اي يسطاا
انا: انا ومنه قربنا من بعض جامد في المقابله دي وهي قالت انها بتحبني وانا طبعا رديت عليها وقلتلها انا كمان
خالد: دا كدا عسل خالص .. استمر بالشكل دا بقا عشان تظبطنا
انا: طيب
بعد شويه لقيت منه فتحت واتكلمنا ..
منه: موجوده اهو .. اختي الكبيره كانت عندنا بعيالها ف معرفتش اكلمك
انا: ولا يهمك .. عامله اي دلوقتي
منه: انا تمااام خاالص وحاسه اني اتولدت من جديد
انا بعتلها: لي دا كلو يعني?
منه: انت مش فاهم انا مبسوطه ازاي بالوقت الي قضيتو معاك النهارده .. انا طايره من الفرحه
انا: *** تفضلي فرحانه على طول
منه: ***?
وكملت كلام: هنطلع تاني امتا
انا: خليها بقا لبعد بكره لما نخلص دروس ونطلع زي النهارده كدا
منه: اشطا
عدنا نتكلم في اي كلام وكل شويه تبعتلي " بحبك " وانا ابعتلها " وانا كمان " وكل شويه قلوب حمرا وورد ومش عارف اي .. ماما طلعت بالاكل ووراها ولاء فقفلت مع منه كلام وقمت معاهم .. اتعشينا وخلصنا اكل وقعدنا شويه قدام التلفزيون .. كان في فيلم عربي قديم لعادل امام .. وانا قومت ودخلت اوضتي .. شويه وولاء دخلت عليا
ولاء: بقولك اي لما ماما تنام رن عليا افتحلك الباب وخش عليا اوضتي
انا: طيب
ولاء طلعت وانا فضلت العب في التليفون شويه واقلب في الصور بتاعتي انا ومنه وبعدين لقيتها بترن عليا فيديو كول وفتحت لقيتها لابسه برا اسود وفوقو فانيله حمالات بيضا شفافه شويه وفارده شعرها على كتافها ومش حاطه ميكب ومشفتش من تحت عشان كانت قاعده على مكتب .. فضلنا نرغي ونضحك شويه وبعد ساعه ونص كدا قفلت معاها وطلعت من الاوضه لقيت ماما في اوضتها واتأكدت انها نامت وراحت في النوم .. بعدين بصيت على الساعه لقيتها ١١ ونص .. رنيت على ولاء من تليفوني وهي قفلت عليا وسبت التليفون في الاوضه وطلعت .. رحت على اوضتها وبفتح الباب واتفاجأت من المنظر .. ولاء نايمه على جمبها على السرير ولابسه قميص نوم لونو موف ليه حمالات صدر وشفاف من عند البطن ويادوبك مغطي تحت كسها بشويه .. وكانت حاطه ميكب خفيف وبرفان ريحتو سيكسي موووت .. انا من المنظر هجت على الاخر وقربت منها ونمت جمبها .....
انا: اي الجمال دا كلو يابت ياولاء .. منين ليكي القميص دا
ولاء: جبتو من دلاب ماما من القمصان القديمه بتاعتها وهي لسه عروسه
انا: دا شكلها كانت مزه خااالص فيه
ولاء خبطتني على كتفي بخفه: بس عييب دي ماما
انا قربت منها وبدأت ابوسها براحه وانا ماسك ايديها .. بعدين نيمتها على ضهرها وانا جمبها وببص عليها وبتأمل شكلها في القميص وكانت جميله جدا فيه .. نزلت حمالات القميص وكشفت بزازها ونزلت عليها بإيديا وبوقي ارضعهم وادعك فيهم .. بعدين طلعت فوقها وبوستها بوسه طويله وانا بدعك بزازها ونزلت وبكلمها ..
انا: مش ملاحظه ان بزازك كبرت شويه
ولاء: اه ملاحظه .. اكيد من لعبك فيها
انا: بصراحه انا بحبهم .. هما ناعمين وملمسهم طري أوي وشكلهم عاجبني
نزلت عليهم ببوقي وفضلت ارضع فيهم وادلكهم واشفط الحلمات جامد وافركها بإيديا يجي ربع ساعه .. بعدين نزلت على بطنها وسوتها وابوس فيها وانا بنزل القميص لحد ما قلعتهولها ونزلت على كسها الحسو وامص بظرها وافركو ونزلت لخرم طيزها ودخلت صباعي براحه وانا بلحس كسها وهي ماسكه بزازها ومغمضه وراحت في دنيه تانيه خالص .. فصلت الحسلها وابعبص طيزها بعدين قمت من عليها وطلعت وحطيت زبي نحية وشها ونزلت الحس كسها تاني بقينا في وضع 69 انا الحس كسها وابعبص طيزها وهي تمص في زبي وتلعب في بيضاني .. فضلنا شويه لحد ما ولاء جابت ميتها في وشي وبطلت مص وغمضت عنيها .. قمت من عليها وحطيت زبي على كسها وفضلت اطلع وانزل عليه براحه وهي مغمضه ونايمه قدامي .. شويه ورفعت وسطها وبدأت ادخل زبي في خرم طيزها الي كان غرقان من مية كسها وبدأنا وصلت نيك وولاء فاقت وبدأت تتأواه وتكتم صوتها عشان ماما متصحاش .. فضلت انيكها لما قربت اجيب لبني ف طلعت زبي وقلبتها على بطنها وفتحت طيزها ونزلت بزبي على خرمها مره وحده وولاء اتخضت بس مش اتكلمت .. فضلت انيك فيها لحد ما جبت لبني فيها واترميت جمبها وهي لسه على بطنها . . . .
ولاء: لبنك سخن أوي .. انا بقيت بحب احسو جوايا
انا: انتي الي طيزك ولعه مش بقدر امسك نفسي عليها
فضلنا شويه حوالي عشر دقائق ندردش واحنا ملط على السرير زي ماحنا بعدين زبي بدأ يقوم تاني .. لفيت ولاء وخليت ضهرها ليا وخليتها تفتح طيزها ودخلت زبي من ورا وحسيت لبني على باب خرمها وكان سهل دخول زبي ... فضلت انيك فيها وامسك بزازها من ورا .. وابوس رقبتها لحد ما جبتهم تاني .. فضلت شويه بعدين بنده على ولاء لقيتها راحت في النوم .. ظبطت السرير حوليها وغطيتها وخدت القميص وخبيتو في دلابها وطلعت وقفلت الباب .. دخلت الحمام واتشطفت على السريع وطلعت لبست هدومي ودخلت انام .. بعد شويه سمعت صوت برا ف رحت للباب ابص لقيت ولاء هي الي طالعه ودخلت الحمام تتشطف هي كمان .. رجعت للسرير ونمت . . . .
فضلت اسبوع على الحال دا .. انا انيك ولاء بالليل او لما ماما تنزل .. واحضر دروسي عادي .. وكنت بقابل خلود وخالد وكان تعاملي مع خلود طبيعي زي ماحنا .. واتقابلنا انا ومنه تلت مرات طول الاسبوع .. وفي كل مره منه كانت بتتجرأ اكتر .. في اول مره حضنتني واحنا في المطعم وفي المره التانيه باستني بوسه طويله واحنا في كافيه وفي المره التالته رحنا حديقه وفضلنا نتمشا لحد ما بقينا بعيد عن عيون الناس وزنقتها وكنت ببوسها وبمسك بزازها وهي ممنعتنيش وكانت مستمتعه ... لحد يوم الحد من الاسبوع التاني الي قبل الامتحانات .. كنت في البيت ساعتها وكانت الساعه ٩ ونص الصبح .. ماما نزلت المدرسه وخلود كانت في كليتها وانا طبعا بطلت المدرسه عشا الامتحانات قربت وكدا وكنت قاعد في البيت وشويه وكنت هنزل لخالد عشان اقعد معاه بعدين نخرج للدروس بس منه اتصلت بيا . . .
الجزء السابع
وقفنا لما كنت قاعد في البيت ومنه اتصلت بيا . . .
منه: الو .. ازيك يا حبيبي
انا: انا تمام يقلبي انتي عامله اي
منه: من فضلك يا عمر انا في شارع*** ممكن تيجي تاخدني .. لان ماما وراها شغل ومش هتعرف تيجي تاخدني وانا مش عملت حسابي في فلوس اروح
انا: العربيه مش هنا بس عادي هركب واجيلك ونركب تاكس اروحك وارجع انا
منه: ماشي يا عمري معلش هتعبك معايا
انا: متقوليش كدا انتي تعبك بالنسبالي راحه واجازة من وجع الدماغ الي بشوفو
منه: حبيبي يا عمر .. هستناك
انا: تمام .. يلا باي " قفلت السكه "
لبست هدومي وخدت فلوس وطلعت من البيت وركبت لحد الشارع زي ما هي قالت واتصلت بيها . . . .
انا: الو .. انا في الشارع الي قلتيلي عليه انتي فين
منه: طب بص ما تطلعلي انت
انا: هو انتي هتطولي؟
منه: لا شويه بس .. تعالا اطلعلي وبالمره اعرفك على صحبتي
انا: طيب انتي فين
منه: انا في العماره الي على اول الشارع***
انا: تمام انا وصلت باب العماره وطالعلك اهو
طلعت لحد الدور الي منه قالت عليه ووصلت باب الشقه وبخبط .. الباب اتفتح وكانت وحده مش اعرفها . . . .
انا: صباح الخير
البنت: صباح النور
انا: من فضلك هي منه هنا
البنت: اه جوا اتفضل خش
انا دخلت وهي طلعت وقفلت الباب بالمفتاح من بره .. رحت على الباب وبحاول افتحو مش عايز يفتح وسمعت منه من ورايا .. بصيت لقيتها واقفه ملط بالبرا الاسود وكلوت اسود .. انا طبعا فهمت كل حاجه وعرفت ان منه عامله دا كلو عشان توصللي وانيكهت بس عملت متفاجئ . . . .
انا: في اي يا منه
منه: انا من زمان وانا مستنيه اللحظه دي
انا: لحظة اي انا مش فاهم
منه: من يوم ما شفتك وانت مجنني ونفسي فيك
انا: قصدك اي بالكلام دا
منه قربت مني وجات على شفايفي: عايزاك يا عمر ..
وبدأت تبوسني وانا اتجاوبت معاها وحضنتها وبقيت انا الي ببوسها .. بعدين منه سابت شفايفي .. بعدين لقيتها بترفع هدومي ف ساعدتها وقلعتني من فوق بعدين فكت الحزام ونزلت البنطلون والبكسر وظهر زبي قدامها . . .
منه: اي دا كلو .. دا كبير أوي
انا: اي رأيك
منه: دا يجنن
انا: ولسه بس تعالي انتي وانا اوريكي
منه: مش هنا
انا: امال فين
منه: جوا في الاوضه
شديتها وحضنتها وشلتها من وسطها وهي لفت رجليها حوليا ودخلنا الاوضه وكان فيها سرير كبير ودولاب وتسريحه بمرايه وعليها ادوات تجميل وميكب للبنات عادي .. خدت منه ونيمتها على السرير ونزلنا معركة بوس في شفايف بعض وانا نزلت على بزازها من فوق البرا امسكهم وادعك فيهم .. بعدين لفيت ايدي على ضهرها افك البرا ورميتو ونزلت على بزازها امص فيهم وارضعهم وهي أهاتها عليت وبقت ماليه الاوضه .. فضلت ارضع وامص حلماتها البنيه وبعدين نزلت لحد الكلوت ونزلتو وظهر كسها كان منضفاه من الشعر ولونو زي لون جسمها الاسمر بس بطريقه معقوله شويه .. نزلت الحس فيه ومجرد ما لساني لمس كسها اتشنجت وجابت ميتها .. هديت شويه وانا نزلت تاني بلساني الحسو وافتح شفايفو وادخل لساني جوه . . .
منه: ااااه انت طلعت بتعرف تلحس كمان .. دا انا مش هسيبك ابدا ... اه كمان دخل لسانك جوا .. دخل صوابعك كمان
انا عملت اني مش عارف: مش ينفع كدا هتتفتحي
منه: انا مفتوحه اصلا يلا نيكني بقا
انا دخلت صباع في كسها وانا بلحسو والعب فيه من جوا وهي سخنت تاني وبدأ صوتها يعلا
منه: اااااااه .. كمان كمان .. عايزاك تقطعو .. اههه مش قادره .. دخل زبك بقاا
قمت من عليها وبليت زبي من ريقي وحطيتو على باب كسها وبدأت اضغط .. كسها كان ضيق وهي كانت بارفع وسطها وتقوك كمان دخلو اكتر وتصوت من الهيجان لحد ما زبي دخل كلو جواها واااااااااه على دا احساس .. كسها كان دافي وحاسس بنعومتو تحتي وكان احساس عمري ما انساه في حياتي من الشهوه والهيجان نزلت في كسها . . . .
منه: اي دا هو احنا كملنا حاجه
انا: مش قدرت امسك نفسي معلش
منه: مش مشكله هنقومو تاني
انا: انا نزلت جوا دا ممكن يخليكي تحملي مني
منه: متخفش انا عامله حسابي ومعايا حبوب منع الحمل
نزلت عليها وفضلنا نبوس بعض وهي نزلت على زبي تمصو لحد ما وقف تاني وبقا زي الحديد في ايدها .. رجعت ونامت على ضهرها وفتحت رجليها .. انا دخلتو ودخل زي المره الي فاتت وفضلت انيك فيها من كسها وانا في دنيه تانيه من الهيجان والمتعه وفضلت ارزع في كسها بسرعه وهي جابت ميتها على زبي للمره التانيه وانا حسيت نفسي هجيب ف طلعت زبي ..
منه: دخلو في طيزي بقا
انا: هي كمان طيزك مفتوحه
منه: انا مفتوحه من كل مكان وعايزه اتناك كل ساعه
لفيتها وخليتها تاخد وضع الدوج وجيت وادتني زيت زي الي كنت بحط منو مع ولاء ودهنت خرمها وزبي وبدأت ادخلو وكان خرمها مفتوح برضو بس ضيق شويه .. زبي دخل كلو وهي آهاتها اشتغلت وانا بقيت انيكها براحه . . .
منه: ااااه دخلو كمان .. ايوا كدا .. اسرع بقا
بدأت انيك اسرع وهي اهاتها زادت وفضلت انيك في طيزها بسرعه لحد ما جبت لبني جوا .. بعدين اترميت جمبها وكنا بننهج .. بعد ما هدينا بسألها . . . .
هو انتي عملتي دا كلو عشان انيكك؟
منه: انت متعرفش انا عيني عليك من امتا .. انا كان نفسي فيك من زمان اصلا بس مش عارفه اجبهالك ازاي
انا بضحك: كنتي تقولي من بدري وانا كنت اجي معاكي على طول
منه: مكانش عندي الجرئه
انا: هو مين الي فتح كسك وطيزك
منه: يووووه دي حكايه طويله
انا: احكي مش ورانا حاجه
منه: والدروس ؟!
انا: نمش رايح وانتي كمان مش هتروحي وهنفضل هنا لحد ما يجي معاد المرواح نروح
منه: اشطا .. تعالا بقا نشوف حاجه نطلب حاجه ناكلها وانا احكيلك كل حاجه
طلعنا من الاوضه ومسكت تليفوني وطلبت اوردر سمك ورز وسلطات ومنه دخلت الحمام ف دخلت وراها . . .
منه: في اي
انا: مفيش
حضنتها من ورا وبلعب في بزازها وابوس رقبتها
منه: طب اصبر لما الاكل يجي وناكل
انا: لا مش قادر استنا
ومسكت زبي وعدلت طيزها قدامي ودخلت زبي في كسها من ورا وقعدنت انيك فيها حوالي ربع ساعه لحد ما جبت في كسها لتاني مره
طلعت من الحمام وسبتها .. خمس دقائق والباب خبط فبسأل مين وكان الدليفري فدخلت لبست بسرعه ورحت لمنه وخدت مفتاح الباب وفتحت وطلعتلو وحاسبت على الاكل وقفلت الباب تاني .. منه جات وكانت لبست روب على جسمها من غير حاجه تحتو وخدت الاكل وحطتو في صحون وطلعت بيه وحطتو على السفره . قعدنا ناكل .. شويه وخلصنا اكل وقمنا وهي دخلت الصحون وسألتني . . . .
منه: تشرب اي
انا: اي حاجه
منه: انا هعمل شاي لان دا الي بعرف اعملو اصلا
انا: ماشي .. احكيلي بقا اتفتحتي ازاي
منه: ماشي .. بص يا سيدي .. لما كنت في اولا ثانوي اتعرفت على واحد اكبر مني بسنه وكان في دبلوم صنايع .. اتكلمنا وقالي ان هو بيحبني وكظا وفضلنا نتكلم سنه كامله على الواتس وكنا بنتقابل مره او مرتين في الشهر .. وكان في كل مقابله بيخطف مني بوسه او حضن .. وبعد ما خلصت امتحانات تانيه ثانوي الترم التاني طلب اننا نتقابل وقال انو عايز يحتفل بمناسبة عيد ميلادي الي في شهر ٢ واتقابلنا في بيت واحد صحبو ومكانش في حد في البيت غيرنا وبس .. احتفلنا وكان مجهز ليا تورطه وعليها صوره ليا انا وهو وكنت مبسوطه أوي .. وبعد ما طفينا الشمع وقطعنا التورطه وأكلني واكلتو جابلي هديه ولما فتحتها كان قميص نوم احمر .. استغربت وسألتو قالي انو عايز يشوفني بيه دلوقتي .. قلتلو مينفعش وهو اصر عليا لحد ما لبستو فعلا وعجبو شكلو وقرب مني وحضني وفضل يبوسني انا بحاول ابعدو وقلتلو كتير انو يبطل وهو مسمعنيش .. استسلمت لامري وسبتو يعمل الي يحلالو وانا اصلا كنت مبسوطه بالي بيعملو عشان كنت بحبو .. يومها كان عايز يفتح كسي بس رفضت وفتح طيزي بدالها .. وبعد ما مشيت من عندو واتقابلنا بعدها كتير .. كنا بنتقابل مرتين في الاسبوع وفي مره كان بينيكني من طيزي قالي انو عايز يفتح كسي .. انا رفضت وهو فضل يلح عليا كتيير وفي الاخر وافقت وفعلا فتحني وناكني من كسي وكان لابس واقي عشان مش ينزل لبنو جوايا واتقابلنا مرتين بعدها وفي اخر مره كان عازم صاحبو وناكوني هما التنين غصب عني وبدلو عليا وحبسوني في الشقه وفضلو طول اليوم كل واحد يخش ينيكني شويه ودخلو هما التنين في مره وناكوني مع بعض واحد في طيزي والتاني في كسي مره واحده .. يومها اتخانقت معاه وقالي انو كان واخدني يتسلا بيا وانو مش بيحبني وكان كل الي في دماغو انو ينيكني زي ما ناك غيري .. ورماني بره الشقه وانا عريانه ورما هدومي في وشي .. وكانت في ست كبيره ساكنه في الشقه الي قصادهم دخلتني عندها ودخلت استحميت ولبست هدومي وسبتها ومشيت .. من يومها وانا معرفش عنو حاجه
انا: ياااااااه كل دا .. وعملتي اي بعدها
منه: ولا حاجه .. فضلت كاتمه السر جوايا بس مكنتش قادره اكتم شهوتي ف كنت بدخل حاجات في كسي وطيزي ولحد ما عرفت اتنين بنات وفضلت وراهم لحد ما اقنعتهم وبقينا بنريح بعض وفتحت طيازهم وبقينا ننيك بعض بزب صناعي .. انا انيك طيزهم وهما ينيكو كسي وطيزي .. بس مفيش وحده فيهم تعرف اني اعرف غيرها .. يعني كل واحده فاكراني مبرحش لبنت تانيه ونمارس مع بعض وكدا
انا: اممم .. تمام فهمت انا كدا .. طب ودا ليه علاقه بمعاملة امك ليكي
منه اتنهدت: هو تقريبا ليه علاقه .. لاني من حوالي خمس شهور بدأت علاقه على النت مع عيل من الفيسبوك كان اصغر مني بتلت سنين وفضلنا نتكلم حوالي اسبوع .. كنا بنتكلم كل ليله كاميرا وكنت بقلع من تحت والعب في كسي وطيزي وهو بيقلع ويلعب في زبو الصغير وفي يوم كنا بنتكلم وماما دخلت عليا وقفشتني وبهدلتني يومها ودخلت هددت الواد عشان مش يحاول ينشر صور او فيديو ليا وهو اصلا مكانش معاه حاجه فيها وشي لاني كنت بغطي وشي وانا بكلمو وهو اهبل اصلا وسدق الكلام وخاف .. بس معرفتش اني مفتوحه من طيزي او كسي بس خدت فكره اني بكلم ولاد وبعمل كدا معاهم ف بقت بتعاملني وحش
عنيها دمعت وحسيتها هتعيط ف قربت منها وحضنتها
انا: متشغليش دماغك بيهم .. كفايه اني عاف انك بريئه من دا كلو
منه دخلت في حضني وعيطت: يعني مش هتاخد غرضك وترميني زيهم
انا: عمري ما ارميكي ابدا .. انا بحبك ومستحيل اسيبك في محنتك دي
منه: انا عارفه اني مش البنت الي تتمناها ولو هتسيبني مش هلومك عشان عندك حق
انا: وحتا لو مكنتيش البنت الي اتمناها او هكمل معاها حياتي .. مش هسيبك برضو .. عشان انتي بريئه من دا كلو وطيبه وتستاهلي الخير
حضنتها جامد وبست راسها وهي ابتسمت واطمنتلي .. شربنا الشاي وخدتها في حضني ودخلنا الاوضه وانا ببوسها .. بعدين قلعتني هدومي ورمت الروب على الارض ودخلت في حضني تاني .. فضلت احضنها وابوسها وامسك بزازها وافرك حلماتها وهي كانت هايجه وبتتأواه وانا ببوسها .. بعدين زنقتها في الدولاب وبليت زبي من ريقي ودخلتو في كسها الي كان غرقان زفضلت انيك فيها وهي وشها وايديها على الدولاب وكنت بنيكها بعنف واشد شعرها ولما قربت اجيب لبني طلعت زبي وشديتها للسرير .. خليتها تنام على ضهرها ورفعت رجليها ودخلت زبي في طيزها وفضلت انيكها من طيزها بعدين دخلت صباعين في كسها وفضلت ادخل واطلع زبي وصوابعي وهي تصوت من الهيجان وجابت ميتها على ايدي واتا لسه بنيك طيزها .. بعدين طلعت زبي ودخلتو في كسها وفضلت انيك فيها حوالي عشر دقائق لحد ما جبت لبني على باب كسها وبقا سايل ونزل على خرم طيزها .. بعدت عنها شويه لقيتها مدت اي
ها وبتاخد اللبن من كسها وتدخلو في طيزها بعديت تطلع ايدها وتمصها .. سبتها وطلعت على الحمام اخد دش سريع ولقيتها دخلت معايا واستحمينا سوا وعملنا واحد سريع في كسها وطلعنا لبسنا هدومنا وهي اتصلت على صحبتها وعرفتها اننا نازلين .. نزلنا سوا وكانت الساعه ٥ العصر .. اتمشينا على الطريق مع بعض وبنتكلم . . . .
انا: اتبسطي ؟
منه: اتبسطت بس !! دانت فشختني على الاخر .. انا حاسه بلبنك نازل على الفوطه الي لابساها وطيزي وجعتني من كتر النيك فيها
انا: وطي صوتك يا عبيطه هتفضحينا
منه: اي يعني واحده بتتناك من حبيبها .. محدش ليه دعوه
انا: طب بس بس انا هوقف تاكسي يوصلنا عشان كدا هنتفضح بجد
وقفت تاكسي ووصلتها بيتها ورجعت على بيتنا وطلعت وكانت ماما في الصاله وولاء في الحمام .. سلمت على ماما وفهمتها اني كنت في الدروس ودخلت اوضتي .. بعد نص ساعه ولاء دخلتلي وبتكلمني . . . .
ولاء: كنت فين
انا: هكون فين يعني
ولاء: لا مكنتش في الدروس لاني كلمت خلود وقالت انها مش شافتك النهارده
انا: ايوا ما انا ماحضرتش وقعدت على القهوه مع صحابي
ولاء: صحابك !! ماشي يا عمر هعتبر نفسي مسدقاك .. المهم هتيجي الليله ؟
انا: لا انا تعبان شويه ومش قادر .. خليها لبكره
ولاء: احا ياعم وانا اعمل اي
انا: عادي روحي لخلود
ولاء بصت بغضب: طيب يا عمر انا اصلا كنت رايحه لخلود بس كنت بسألك لو كنت عايز تكون معايا النهارده عشان اجي بدري بس شكلك كدا مبقتش عايزني .. انا ماشيه
ولعت وهي متعصبه .. طلعت وراها لقيت ماما نزلت للسنتر تحت وولاء لبست فعلا ونزلت .. دخلت الحمام شويه وطلعت فتحت التليفون لقيت منه وخالد باعتين ليا .. ف رديت على خالد الاول
خالد: مجتش لي النهارده؟
انا: البت منه كانت عايزه تخرج ف خرجت معاها
خالد: طيب .. يعني الخطه لسه ماشيه كويس؟
انا: اه اطمن
قفلت معاه ودخلت لمنه ولقيتها فاتحه وباعتالي . . . .
منه: فاضي دلوقتي
انا: في اي تاني
منه: عايزه نتكلم فيديو كول
انا: تاني ؟!! ممكن ماما تقفشك
منه: ماما بره البيت ومفيش غير بابا واختي الصغيره وانا قافله الاوضه كويس وقلتلهم اني هنام
انا: اشطا يلا نتكلم
منه رنت عليا وفتحت الكاميرا لقيتها قاعده ملط على المكتب وبزازها ظاهره وشعرها مفرود .. فضلنا نتكلم في كلام سكس وانا قلعت البنطلون وظهرت زبي ليها وهي جابت خياره وفضلت تدخلها شويه في كسها وشويه في طيزها وفضلنا على كدا لحد ما جابت ميتها مرتين وانا نزلت لبني مره .. بعد ساعه ونص كلام قفلت معاها وكانت الساعه ٨ ونص .. نمت من التعب وبعد شويه سمعت صوت ماما بتنده وبتسأل لو هقوم اتعشا معاها وقلتلها اني كلت برا مع صحابي وكملت نوم . . . .
الجزء الثامن . . . .
صحيت من نومي الساعه ٨ وكنت حاسس جسمي مرتاح وواخد حقو .. طلعت لقيت ولاء قاعده قدام التلفزيون وماما في المطبخ . .
انا: صباح الخير
ولاء مردتش
انا افتكرت الي حصل امبارح ورحت قعدت جمبها: مالك قافشه على الصبح لي
ولاء: ممكن تبعد عني .. ولو سمحت متكلمنيش عشان مبقتش احبك ولا عاوزاك بعد كدا
نا: لي كدا .. انا عملت اي عشان يحصل كل دا
ولاء: بتكذب عليا امبارح وقبل كدا .. وبتتأخر برا بحجة مع صحابك وانا متأكده انك مكنتش مع صحابك .. وغير كدا لما جيت امبارح اشوف لو كنت عايزني معاك ولا لا وانتا مش اديتني اي اهتمام وسبتني اروح لخلود
انا: انتي هتنزلي الكليه النهارده ؟
ولاء: لا
انا: طيب ماما كمان شويه هتزل الشغل وانا هحكيلك كل حاجه .. بعدين انتي وحشاني بقالك يومين
ولاء: لو كنت واحشاك مكنتش كذبت عليا
انا: مانا هصارحك اهو .. ووعد ياستي اني مش هخبي عليكي تاني .. واي حاجه بعملها هتعرفيها .. انتي كمان لو في حاجه تقوليهالي .. واهو يكون في حد تعرفيه وتعرفي توثقي فيه عشان يساعدك بعدين لو حصل اي ظرف وأحتاجتي مساعده
ولاء: ماشي .. لما ماما تنزل هتقولي كل حاجه
انا: اشطا .. فكي بقا واعدلي وشك دا
ماما طلعت من المطبخ وصبحت عليا وقعدنا نفطر .. واتكلمنا مع بعض بخصوص المزاكره والامتحانات وشغل البيت وكل دا .. بعد شويه ماما لبست ونزلت وولاء كانت في اوضتها وانا قدام التلفزيون .. ولاء طلعت وجات قعدت جمبي وكانت لابسه بادي اسود بكم مش تحتو حاجه وحلماتها كانت بارزه .. ولابسه كولوت ابيض وبس
انا ضحكت: بقا دا شكل وحده زعلانه ومش عايزاني
ولاء: مانا لو مش عايزاك تعمل حاجه مستحيل تقدر توصللي .. احكيلي بقا
انا: ماشي .. بصي انا....
ولاء قاطعتني: عمر !!
انا: في اي
ولاء: من غير لف ودوران
انا: خلاص و***
ولاء: طيب
انا: بصي .. الموضوع كلو بسبب وحده اسمها منه
ولاء: مين منه دي
انا: منه دي تبقا بنت مديرة المدرسه الي هنمتحن فيها .. وخالد عرف ان امها هتظبط مع كام مدرس وهيطلعو الاجابات بتاعة الامتحانات ومنه دي هتاخد الاجابات قبل الامتحانات .. ف المطلوب ان واحد فينا نعرفو ويكون محل ثقه نخليه يظبط معاها عشان لما الامتحانات تبدأ نعرف ناخد منها نسخه من الاجابات ونحل وكدا .. والبت اصلا طلعت معجبه بيا .. وكمان خالد عرف انها اتفتحت من كسها وطيزها بسبب واحد كانت بتحبو من سنه ونص كدا .. ف يوم الجمعه الي ماما جات من من عند خالي فيه .. الي طلعت بالعربيه وقلتلك اني رايح لخاد .. فاكره؟
ولاء: اه فاكره
انا: انا فعلا كنت رايح لخالد وخالد قالي ان منه عند صحبتها ومتفقين هي وامها انها تسجي تاخدها بس خالد عطل عبية امها والمكلوب مني اني اقابلها وكأنها صدفه واوصلها ومن هنا احاول اعلقها واخد رقمها وكدا .. وفعلا قدرت اكلمها وعزمتها على الغدا يومها وخدت رقمها واتكلمنهدا بالليل .. وفضلنا اسبوع على الحال دا واتقابلنا كام مره وفي كل مره كنت باخد بوسه مره وحضن مره وفي مره زنقتها وفضلت ادعك بزازها من فوق الهدوم طبعا وابوسها وكدا بس معرفتش اعمل حاجه عشان كنا في حديقه وكان في ناس .. لحد امبارح لما كنت قاعد في البيت اتصلت عليا وقالت انها عند صحبتها ومش معاها فلوس تروح وامها مش هتعرف تيجي تاخدها ف نزلت ورحتلها وطلبت اني اطلعلها العماره وطلعت فعلا وهي اصلا كانت مخططه لكدا ونكتها امبارح .. فعشان كدا اتأخرت وكنت جاي تعبان
ولاء: احاااااااا .. كنت مخبي عني دا كلو
انا: انا كنت فاكر انها هتكون علاقه سريعه ونخلص امتحانات واسيبها بس هي ربطتني بيها جامد
ولاء: استنا بس .. ربطتك اي يعني .. اوعا تكون مضتك على حاجه
انا: لا متخافيش هي علاقه جنسيه بس
ولاء: طب واخرت العلاقه دي اي
انا: بصي انا مش عارف ولذلك قررت اقولك واسألك .. البنت طلعت معقده نفسيا بسبب الواد الي كانت بتحبو وبسبب عيلتها .. لان الواد دا ضحك عليها وفتح طيزها وكسها غصب عنها وفي الاخر عزم صحبو عليها وبهدلوها جامد .. غير كدا هي بسبب شهوتها الزايده راحت واتكلمت مع عيل اصغر منها فييو كول وهي ملط وامها قفشتها وبهدلتها يومها بس معرفتش انها مفتوحه وكدا ومن ساعتها وهي بتعاملها وحش .. بعدين بقت زيك كدا انتي وخلود بتمارس مع صحباتها البنات
ولاء: بص هو موضوع ان حبيبها يستغلها بالطريقه دي ويرميها طبعا هيكون جرح وصدمة عمرها ويكون في عونها بجد .. وكمان موضوع ان امها تمسكها وهي بتعمل فيديو مع عيل وكدا برضو خارج ارادتها وامها غلطانه انها مش عرفت تفهم مشكلتها بهدوء وتحلها ف هي كدا حالتها صعبه وتستاهل لننا نزعل عشانها .. بس كمان عايزاك تفهم انك كدا بتأذيها اكتر لانك كدا بقيت عشيقها وهي حاطه في دماغها انكو هتتجوزو وتكملو مع بعض ومش عارف اي .. وانت طبعا مش هتعرف ومش هينفع تعمل كدا لان في الاول وفي الاخر دي شرموطه .. اي نعم دا خارج عن ارادتها بس الحقيقه والواقع انها شرموطه ولو انت راضي انك تكمل وتتجوزها ف انا مش هرضا بكدا ومش هخليك تكمل
انا: مانا عارف النقطه دي ومش عايز اكمل معاها بالطريقه دي .. فانا بسألك بقا اعمل اي
ولاء: انت وقعت وقعه زي الزفت يسطاا ومحتاجه تفكير وتخطيط .. بص انت خلص امتحاناتك وخد اجاباتك وكدا وبعدين نفكر هنعملها اي .. وطبعا هي في الفتره دي مش هتسيبك واكيد هتنيكها .. عادي لو طلبت منك كدا مش مشكله نيكها وابسطها واتبسط ولما تخلص امتحاناتك هقولك تعمل معاها اي
انا: اشطا .. بس عايز اسأل سؤال .. انتي بتقولي اني مش ينفع اكمل معاها عشان شرموطه ومش عارف اي .. بس من فتره قلتي ان عادي لو اتجوزت خلود مع انها بتمارس معاكي ويعتبر زيها زي منه
ولاء: لا حاسب .. خلود تفرق عن منه بكتييير .. اولا خلود انا عارفاها كويس وعارفه انها نضيفه ومتعرفش ولاد خاالص وكمان مفيش بنت من صحباتها تعرف موضوع الحنس الي بتعملو خاالص .. ف انا ضامنه انها رغم الي بنعملو سوا هي نضيفه ومحترمه وهتعاملك احسن معامله وهتصونك كمان .. لكن منه دي عرفت واحد وفتحها وكمان ممكن تكون حملت منو ونزلت البيبي .. غير كدا هي الي جرجرتك وخلتك تنيكها .. وكمان ممكن تكون محبيه عنك حوارات تانيه وممكن تكون كذبت عليك في الي قالتهولك دا كمان .. ف منه مش مضمونه .. وخلود لو كانت زيها كانت على الاقل حاولت تكلمك .. لكن هي معملوش كدا ولا فكرت حتا .. ودا بيدل انها لسه بنت عندها حياء ومش ليها في الشمال ولا ليها في كلام الولاد .. فاهمني؟
انا: ايوا فهمتك .. تمام كدا انا هعامل منه عادي لحد ما نخلص امتحانات وبعد كدا نشوف ليها صرفه .. في حاجه كمان .. اعرف خالد اني نكت منه ولا لا
ولاء: لا متعرفوش خالص .. خلي الموضوع سر لحد ما نشوف الزمن هيودينا لحد فين
انا: تمام .. بالنسبه لخلود بقا
ولاء: مالها تاني
انا: انا كنت بفكر اننا نضمها معانا وكدا .. واهو نعمل حاجه جديده
ولاء: بص يا عمر .. خلود بتحبك ولو عرضنا عليها الموضوع هتتصدم اه لكن هتوافق في الاخر .. بس مش عارفه هجيبهالها ازاي .. بس برضو خلي موضوع خلود دا لبعد الامتحانات
انا: طيب خلاص
ولاء: يلا بقا عشان انت واحشني
انا بضحك: وانتي كمان واحشاني موت
ولاء: بقولك اي .. ماتوصل الشاشه بالوايفاي وتفتح لينا فيلم سكس نتفرج عليه واحنا قاعدين .. واهو نجدد
انا: فكره .. فتحت الشاشه ووصلتها بالنت وفتحت موقع " porn hup " واخترت فيديو عشوائ واشتغل .. في بداية الفيديو كانو التنين حاضنين بعض وبيبوسو بعض .. ولاء قربت مني وحطت راسها على كتفي وايدها نزلت لزبي وانا لفيت دراعي فوق كتفها وحضنتها .. في الفيديو غيرو الوضعيه والممثله نيمت الممثل على ضهرو في السرير وبدأت تمص زبو .. شويه ونزلت لبيضانو تمصها وتلعب فيها وهي بتدعك زبو .. وولاء بتلعب في زبي من فوق الهدوم وبعدين دخلت ايدها تحت البنطلون ومسكت زبي تدعكو .. الممثل قام ولف وبقو في وضع 69 وبدأ يلحس كسها ويبعبص طيزها ويدخل صباعو في كسها .. ولاء قامت وقلعت هدومها خالص ونزلت الكلوت وجات عليا قلعتني انا كمان ونيمتني على الكنبه على ضهري . . . .
انا: هتعملي اي
ولاء: زي ما بيعملو
ولاء جات وقعدت بكسها على وشي ونزلت تمص زبي .. وكسها كان غرقان .. فضلت امص بظرها وافتح في شفايفو بإيدي وطلعت ابعبص طيزها .. ولاء كانت بتمص زبي وسخنت على الاخر واهاتها ملت البيت كلو .. الممثله في الفيديو قامت وقعدت على زب الممثل بكسها .. وولاء قامت وعملت زيهم ودخلت زبي في طيزها وفضلت تطلع وتنزل وانا تحتها نايم على ضهري وسايبها هي تتعامل .. ولاء فضلت تطلع وتنزل وهي بتلعب في بزازها وشكلها متكليفه على الاخر .. فضلت شويه لحد ما الفيديو غير الوضعيه والممثل شال الممثله وحطت رجليها حولين وسطو وبينيكها وهما واقفين ..
ولاء بصت ليا وابتسمت: هتقدر ؟
انا: اكيد هعرف .. انتي مستقله بيا ؟!!!
ولاء قامت وانا شلتها وهي لفت رجليها على وسطي ورفعتها شويه ووجهت زبي على خرم طيزها ونزلتها وزبي دخل .. وفضلنا على كدا وطبعا الوضع دا صعب شويه عشان زبي كان كل شويه يطلع وارجع ادخلو ولما اجي اظبطو بيكون في صعوبه .. فضلنا شويه وولاء كسها كان بيحك في بطني ومن الحركه ونيك طيزها جابت ميتها على بطني وغرقتني .. فضلنا على نفس الوضع لحد ما جبت لبني في طيزها والفيديو لسه شغال .. قفلت الشاشه وولاء دخلت اوضتها وانا دخلت وراها . . . .
ولاء: مش كفايه ولا اي
انا: كفاية مين احنا لسه مش عملنا حاجه
قربت منها وهي ماشيه قدامي وحضنتها من ورا وانا ببوس رقبتها .. لحد ما وصلنا السرير ونيمتها على بطنها وكان زبي رجع وقف تاني ف دخلتو في طيزها وانا بنيك براحه .. شويه وطلعت زبي وولاء جات تمصو وفضلت تمص فيه وبعدين نزلتو وحطتو بين بزازها وبزازها كان حجمهم مش كبير أوي ف كانت سانداه بإيدها وفضلنا شويه لحد ما جبت لبني على رقبتها وبزازها .. سابت زبي وفضلت تدهن اللبن على جسمها وبزازها . . . .
انا: انا متبسطش معاكي كدا قبل كدا
ولاء: وانا كمان حاسه اني اتبسطت وارتحت احسن من المرات الي فاتت
قومتها وقعدت ابوس فيها واحضنها
ولاء: كفايه بقا عايزه اروح اخد دش
انا: هناخدو سوا
ولاء: لا هاخدو لوحدي .. انت مش هتسيبني وهتنيكني تاني
انا: معلش اخر مره
ولاء: طيب
ولاء مسكت ايدي ودخلنا الحمام وبعدين حضنتني وفضلت تبوسني وشغلت الميه فوقنا .. فضلنا شويه بعدين لفيتها ودخلت زبي في طيزها وفضلت انيكها شويه لحد ما جبت لبني للمره التالته وكان جوا طيزها
خلصنا وساعدتها في تنضيف جسمها بالليفه وهي كمان ساعدتني وطلعنا لبسنا وهي قعدت وانا خدت كتبي ونزلت ومشيت لحد بيت خالد .. وصلت للبيت ودخلت ومكانش في غير خالد وعمي ايمن بس وخلود وامها كانو برا بيشترو طلبات للبيت .. دخلت انا وخالد الاوضه وقعدنا نتكلم . . . .
خالد: اي الجديد معاك يسطا
انا: عادي زي مانا هعمل اي يعني
خالد: انا بتكلم على منه في جديد بخصوصها ؟
انا: لا مفيش .. زي محنا حتى الان
خالد: طب ماتحاول تنام معاها .. هي كدا كدا هايجه كول الوقت ولو قلتلها مش هترفض
انا: لا مش دلوقتي .. بعدين مش عايز اطلب منها حاجه زي كدا دلوقتي .. عايز اول طلب ليا يكون اجابات الامتحان
خالد: ماهي لو دخلت في حضنك ونمتو مع بعض هتقربو اكتر لبعض ولو طلبت منها اي حاجه هتعملهالك
انا: لسه بدري على الموضوع دا برضو احنا لسه متعرفين على بعض من عشر ايام اهو
خالد: انت حر ياعم .. طيب طلاما كدا حاول تفاتحها في موضوع الاجابات في الاسبوع دا ضوروري لان امتحاناتنا يوم السبت يعني كمان خمس ايام ونبدأ
انا: ماشي هكلمها
فضلنا ندردش شويه بعدين نزلنا السنتر وطبعا منه حضرت وكلمتني قبل الدرس . . .
منه: ازيك يا حبيبي .. وحشتني
انا: وانتي كمان وحشتيني مووت
منه: هقابلك بعد الدرس ماشي ؟
اما: معلش انا صاحي تعبان ومش هقدر اعمل حاجه النهارده
منه بتضحك: ياعم انت فهمت اي .. عايزه نقعد مع بعض في كافيه او نتمشا او اي حاجه
انا: إذا كان كدا ماشي ?
خلصنا مواعيدنا واتقابلنا في كافيه قريب من السنتر دردشنا شويه في كلام عادي بعدين طلعنا من الكافيه وطلبت اننا نتمشا واوصلها لحد بيتها وانا وافقت ومشينا لحد البيت ورجعت البيت وكانت ولاء قاعده وماما في السنتر بتاعها تحت ..
ولاء: شكلك قابلت منه برضو
انا: ايوه قابلتها بس معملناش حاجه
ولاء: طيب
دخلت غيرت هدومي ولقيت منه بتبعتلي على الواتس ف كلمتها وفضلنا نرغي في كلام حب بعدين كلام سكس وشويه وسمعت ماما طلعت واتعشينا ورجعت اوضتي اتكلمت مع منه تاني بس كان فيديو كول وطبعا هي كانت قالعه والخياره كانت في كسها فضحكت وقلعت هدومي انا كمان وفضلنا نتكلم لحد ما هي جابت ميتها وانا نزلت لبني وقفلت معاها ونمت . . . .
فضلت اربع ايام ما بين اني انيك ولاء في الليل ولما امي تكون مش في البيت وما بين مقابلاتي اليوميه مع منه بس مكنتش بنيكها وكانت مجرد مقابله في كافيه او في حديقه وكان فيه احضان وبوس خفيف كدا لما نكون لوحدنا . . . .
لحد ما جينا في اليوم الخامس ومكنتش بسه كلمت ولاء بخصوص موضوع الاجابات ومكنتش عارف اعمل اي .. ساعتها كنت في البيت وولاء كانت في اوضتها ف دخلتلها
انا: ولاء .. عايز اكلمك في موضوع
ولاء: خير
انا: اول امتحان ليا بكره ولسه مكلمتش البت منه على موضوع الاجابات
ولاء: طب ماتكلمها
انا: مانا مش عايز اقولها اني عارف بموضوع الاجابات كدا وش عشان مش تفكر اني عرفتها وقربت منها عشان كدا ..
ولاء: طيب هقولك على حاجه ..الشقه الي في اخر دور دي فاضيه بقالها شهرين ومحدش دخلها ولا في حد مأجرها اصلا .. كلمها وخليها تطلع من البيت بأي حجه وتيجي العماره هنا وتاخدها في الشقه فوق وتقضو شوية وقت مع بعض ولما تكونو نايمين في حضن بعض تبدأ تلمح انك مش عارف حاجه في المواد وخايف تسقط وكدا وهي هي هتقولك على موضوع الاجابات .. ولو مش قالتلك ف تسألها لو ممكن تساعدك ولا لا عشان امها مديرة المدرسه الي هتمتحن فيها وكدا
انا: فكره هايله .. بس لو قلتلها كدا ومش اتكلمت برضو ؟
ولاء: يبقا مش قدامك غير انك تقولها الموضوع بصراحه .. بس قولها انك عرفت كدا من واحد صحبك من يومين وكدا عشان مش تشك انك مخطط للموضوع .. وانا هراقب الجو هنا ولو حصل حاجه هرن عليك ويبقا رد عليا مش تنام في حضنها وتنسا نفسك
انا: انتي عبقريه يابتويا ولاء هاتي بوسه ..
نزلت بوستها بوسه في شفايفها وطلعت كلمت منه واتفقنا انخا هتقول لامها انها رايحه تزاكر مع وحده صحبتها .. وانا خدت المفتاح من البواب بحجة اني عايز افتحها عشان نروقها لان في ناس كلمونا عليها وطلعت فتحت الباب وظبطت الاوضه الي هنيك منه فيها ونزلت جبت ساقع وطلبت سندوتشات شاورما وجهزتها في مطبخ الشقه وقفلتها وحطيت المفتاح في جمب وغطيتو بورقه صغيره .. بعد ساعه منه رنت عليا وقالت انها قدام العماره وقلتلها تطلع وعرفتها على مكان المفتاح وبعد شويه بعتتلي على الواتس وقالت انها دخلت الشقه طلعت من اوضتي لقيت ماما خلصت في السنتر وطلعت وكانت قاعده هي وولاء في الصاله ف قلتلهم اني هنزل واروح لخالد نزاكر سوا وولاء بصتلي وفهمت وغمزتلي وسبتهم وقفلت باب الشقه وطلعت للدور الاخير ودخلت الشقه وقفلتوالباب بالمفتاح ولقيت الانوار مطفيه ولقيت باب ونور الاوضه مفتوح فدخلت . . . .
الجزء التاسع
دخلت الاوضه ولقيت منه قاعده على حرف السرير وكانت لابسه بادي كت لونو ابيض ومصدرو مفتوح مبين نص بزازها وكان في تحت البادي برا ابيض وفوقهم جاكت جينز لونو نيلي وبنطلون ليكرا اسود ديق جدا .. اول ما دخلت ابتسمتلي وقامت جات عليا وحضنتني ..
منه: وحشتني
انا: وانتي كمان وحشتيني مووت
منه: مكانش ينفع يكون يوم غير دا .. بعدين اول امتحان لينا بكره
انا: مانا عارف ولقيت نفسي مش عارف ازاكر ولا افتح كتاب وكنت بفكر فيكي قلت اكلمك واشوف لو نعرف نتقابل وجاتلي فكرة الشقه دي وكلمتك " وبقول في نفسي " .. هي لا فكرتي ولا نيله وانا مش جايبك لجمالك مثلا دا عشان اتنيل اعرف اخد اجابات الامتحان بتاع بكره
منه: يا قلبي .. للدرجادي شاغلاك ؟
انا: واكتر كمان ..
رفعت وشها وبوستها بوسه طويله وانا حاضنها وكنا واقفين .. قلعتها الجاكت الي لابساه ونيمتها على السرير وانا ببوسها بعدين نزلت وطلعت بزازها من البادي وفضلت امص حلماتها وارضعهم وادلكهم وهي مغمضه وبدأت تتأواه .. بعدين نزلت لحد البنطلون وبقلعهولها وكان في تحتو كولوت ابيض برضو نزلتو هو كمان وقربت من كسها اشمو والعب فيه بصوابعي ودخلت صباعي جوا لقيتو غرقان فنزلت عليه بلساني ارضع فيه وامص بظرها وهي بتتلوا تحتي وهاجت على الاخر وزودت مص ولحس ولعب في كسها بعدين قمت وقلعتها البنطلون خالص وقلعت هدومي كلها وجبت زبي ودخلتو على طول وكان عسل كسها سهل من دخولو .. فضلت انيك فيها وانا بلعب في بظرها وطلعت لبزازها العب فيهم واقرص حلماتها وابوسها وفضلنا ربع ساعه على كدا لحد ما منه جابت ميتها على زبي .. طلعت زبي ونيمتها على جمبها وحضنتها من ورا ودخلت زبي فيها ومتحركتش وبدأنا ندردش . . .
انا: بحبك أوي يا منه
منه: وانا كمان بحبك وبعشقك مووت
سكتنا شويه بعدين اتنهدت جامد عشان منه تاخد بالها
منه: مالك
انا: خايف
منه: من اي يا عمري
انا: من بكرا .. معرفش حاجه في المواد بتاعتي وخايف اسقط .. لو سقطت ف على كلام ماما هتدخلني معهد عسكريه تبع الجيش
منه: لي ياعم ماتقولها انك مش عايز تدخلها
انا: قلتلها كذا مره وقالت ان الموضوع في ايدي .. يا اعدي من الثانويه واجيب كليه يا ادخل المعهد
منه: طيب والعمل
انا: مش عارف
منه سكتت ومفتحتش موضوع الاجابات .. ف بدأت احرك زبي في كسها وانيكها براحه وانا ببوس رقبتها وبلعب في بزازها
انا: بقولك اي .. انا لسه واخد بالي ان امك مديرة المدرسه الي همتحن فيها .. هي مش ممكن يكون عندها حل
منه: مش عارفه " وكانت سرحانه وبتفكر "
انا: طيب ما تشوفي كدا لو في ايدها اي حاجه تعملها تخليني اعدي لو ب٥٠٪ على الاقل
منه: بص هو في حل
انا في نفسي: اخيرا نطقتي يا كسمك .. بس رديت: اي هو الحل
منه: ماما قالتلي انها هتديني اجابات الامتحان قبل ما ادخل اللجنه .. هخليك تاخد منها نسخه قبل ما نبدأ امتحان
انا: احاااااا .. دا انتي كدا تبقي عملتي فيا معروف كبييير أوي
منه: بس توعدني انك مش هتطلع الاجابات دي لحد تاني ولا تقول اني اديتك حاجه .. عشان لو حد عرف هروح في داهيه انا وامي
انا: لا متخافيش مستحيل اقول لحد ابدا .. بس هاخد النسخه ازاي
منه: هصورها بالموبايل وابعتهالك على الواتساب قبل ما ادخل اللجنه عشان هيسحبو التليفون .. وانت بقا تكتبهم في اي حاجه وتدخلهم معاك
انا: اشطا .. مش عارف اشكرك ازاي على الخدمه دي يا منه .. بجد انتي طلعتي جدعه
منه: انا تحت امرك يا حبيبي بس أنت تشاور بس
انا: بحبك?
منه: وانا كمان?
حضنتها جامد وانا ببوس رقبتها وانيك كسها من ورا وزودت سرعة النيك لحظ ما قربت اجيب لبني ف طلعت زبي وفضلت العب بإيدي في كسها شويه وطيزها شويه واحنا نايمين على جمبنا وانا وراها .. بعدين دخلت زبي في طيزها وفضلت انيك فيها يجي ربع ساعه ونزلت لبني جوا طيزها .. قمت من جمبها وطلعت من الاوضه ودخلت المطبخ جبت السندوتشات ودخلتلها وفضلنا ناكل .. وخلصنا اكل وشربنا البيبسي وقعدنا نتكلم
منه: بقولك اي يا عمر
انا: اامريني
منه: انت نكت حد قبل كدا
انا: لا
منه: امال جايب الشطاره والجمدان دا كلو منين .. دا انت لما تنزل تلحس كسي بكون عايزه اسرخ من المتعه والهيجان
انا: اتعلمت من افلام وقصص السكس
منه ضحكت: يعني كنت بتسمع سكس وتقعد تلعب في زبك وتضرب عشره زي العيال بتوع اعدادي??
انا: بتتريقي عليا !! ماشي يا منه " وعملت زعلان "
منه: معلش يا قلبي كنت بهزر معاك .. طيب اي رأيك دلوقتي لما جربت على الطبيعه ؟
انا: دا كدا احسن بكتييير عن الاول
منه: ولسه .. خليك معايا انت بس وانا هبسطك على الاخر
وقربت مني وحضنتني .. كنا قاعدين عريانين على السرير .. وكملت كلام
منه: طيب مش حبيت او ارتبطت ببنت قبل كدا؟
انا: بصي عشان اريحك انا لا حبيت ولا ارتبطت ولا نمت مع اي حد قبلك .. انتي اول وحده في حياتي .. خلاص؟
منه: تخيل ما بين كل البنات اخترتني انا .. مع ان كان في بنات تانيه غير بيحبوك ومعجبين بيك
انا: معجبين بيا انا ؟! مين ؟
منه: في كام وحده كدا معانا في الدفعه .. منهم خلود اخت صاحبك خالد .. وكمان نها السكرتيره بتاعة مستر منصور مدرس الفيزيا
انا: احاااا وعرفتي منين
منه: عرفت ان خلود بتحبك لما قلتلها في يوم اني معجبه بيك .. هي في الاول فكرتني قصدي على اخوها .. كان في يوم انت وخالد واقفين مع بعض واحنا بنتكلم .. وكانت ناويه تظبطنا مع بعض بس لما قلتلها عليك اتعصبت عليا وزعقتلي في الشارع وسابتني .. ومن يومها مش بتكلمني
انا: اه فاكرو اليوم دا شفتها وهي بتزعق وبسأل خالد بيقول انو ميعرفش مالها .. طيب ونها
منه: سمعت البنات بيتكلمو وجابو سيرتها وقالو انها معجبه بواحد معانا في الدفعه .. ولما سألت وركزت معاهم عرفت انها بتحبك انت .. وفي كام وحده تانيه معانا برضو في الدفعه
انا بضحك: طب ودول بيحبوني على اي انا مش عارف
منه بتحضني وبتبوس خدي: نفس السبب الي حبيتك عشانو
انا: طب ممكن اعرف السبب دا
منه: وسامتك .. وكمان جسمك رياضي كدا طول بعرض .. وكمان باين عليك اصلا القوه وانك هتسد في السرير وكدا
انا بضحك: ياااااه دا كدا انا لازم اخش في موسوعة جنس على كلامك دا
منه: وهتبقا قليله عليك كمان
رفعت وشها وبوستها في شفايفها بعدين نيمتها على ضهرها وانا ببوسها ونزلت لبزازها ارضعهم وهي حاطه ايدها على راسي وبتتأواه .. فضلت امص بزازها وحلماتها ونزلت على كسها ودخلت صباعي جوا وانا بمص بظرها .. بعدين نزلت على خرم طيزها الحسو وادخل لساني جوا وانا بلعب في كسها وسرعت ايدي على كسها وادخل صوابعي في كسها وطيزها والعب بسرعه لحد ما نزلت ميتها .. بعدين قمت وقعدت فوقها وقربت زبي من بقها وهي خدتو وقعدت تمصو وتلحس راسو وتلعب بإيدها في بيضاني .. قمت من فوقها وقلبتها وخليتها بوضع السجود ودخلت زبي في كسها .. قعدت انيك فيها واكلع زبي وادخلو في طيزها وفلت ابدل بينهم شويه في طيزها وشويه في كسها وهي نزلت ميتها مره كمان .. وفضلنا نص ساعه انيك فيها لحد ما نزلت لبني وزبي كان جوا طيزها ...
طلعت زبي وكان اللبن نازل من خرمها على كسها ومنه اترمت على السرير بتنهج وانا كمان كنت تعبت من النيك .. بعد شويه ارتحنا وقومنا دخلنا الحمام واخدنا دش سوا ونكتها ونزلت في كسها مره كمان وهي لبست هدومها ونزلت بهدوء من غير ما تعمل صوت او حد ياخد بالو .. شويه واتصلت على ولاء وقلتلها اني خلصت وقالت ان ماما قاعده قدام التلفزيون وهي قاعده جمبها ولسه مش اتعشو .. لبست هدومي ورتبت الاوضه وظبطها خليتها زي ما دخلتها الاول ونزلت لحد البواب رجعتلو المفاتيح المفتاح وطلعت تاني ودخلت لقيتهم قاعدين في الصاله فعلا .. سلمت عليهم وحسيت ماما متغيره وزعلانه من حاجه .. ف دخلت الاوضه بتاعتي وغيرت هدومي وولاء دخلت عليا . .
ولاء بضحك: صباحيه مباركه يا عريس
انا: ماشي يختي .. هي ماما مالها كدا
ولاء: اصل مرات خالك اتصلت وقالت ان خالك تعب تاني ونقلوه المستشفى .. وهي هتقوم تسافر دلوقتي وترجع بكره بالليل
انا: طيب ما تبات معاهم هناك زي المره الي فاتت عشان ناخد راحتنا احنا لي ترجع بدري كدا
ولاء: ماهي مش عايزه تطول علينا عشان احنا في فترة امتحانات وكدا ومش عايزه تسيبنا
انا: طيب ...
ولاء: عملت اي مع البت .. ادتك الاجابات؟
انا: لا لانها مش معاها اصلا بس هتاخدها بكره قبل الامتحان وهتبعتهالي على الواتس اول ما تاخدها
ولاء: اشطاا .. ما عليك امت بس غير تنقلها في ورقه او تكتبها على ايدك وانت داخل وتخلص وتطلع
انا: بالظبط كدا
ولاء بتغمز: طيب اي .. مش ليا نصيب انا كمان ولا منه عملت الواجب ؟
انا: بصراحه هي عملت الواجب وزياده وانا تعبان اصلا .. بس عادي اشطا .. لما ماما تمشي هنلعب سوا
ولاء: ماشي يسطا
ولاء طلعت وانا طلعت وراها وقعدنا اتعشينا وماما قالتلي انها هتروح يوم واحد بس وترجع تاني وكدا عشان خالي تعب تاني .. بعد ساعه ماما لبست وسابت لينا فلوس وودعناها ومشيت . . . .
طلعنا انا وولاء وقعدنا قدام التلفزيون شويه بعدين قمنا ونكتها ونزلت مرتين .. مره في طيزها ومره وهي بتمص زبي وكنت ساعتها تعبان مووووت ودخلت اوضتي واترميت على السرير وكنت هنام بس خالد رن عليا صحاني .. كان بيسأل لو عرفت اتفق مع منه وطمنتو وقفلت معاه ولقيت منه كمان باعتالي على الواتس وكانت بتقول انها اتبسطت جدا معايا النهارده واكدت عليها بالنسبه لموضوع الاجابات وقفلت التليفون ونمت . . . .
الجزء العاشر والاخير
صحيت من النوع على صوت ولاء ...
ولاء: واد يا عمر .. قوم يلا وراك امتحاان .. ياد فز الساعه تسعه
انا كنت نايم وجسمي متكسر صحيت مفزوع: تسعة اي اللجنه بتبدأ تسعه اصلا
ولاء: متخافش الساعه لسه سبعه .. قوم يلا عشان تلحق تغير وتنزل .. وتشوف هتجيب الحاجه من منه امتى
انا: طيب طيب ...
قمت من السرير ودخلت الحمام .. شويه ورجعت الاوضه لبست هدومي وجهزت حاجتي وخدت فلوس وطلعت لقيت ولاء عامله فطار سريع .. كلت حاجه بسيطه ونزلت .. اول ما طلعت من باب العماره اتصلت بمنه . . .
انا: الو .. صباح الخير يا حبيبتي
منه: صباح النور يا حبيبي
انا: نزلتي من البيت ولا لسه .. ولا نسيتي ان في امتحانات النهارده " وبضحك "
منه: انا خلصت لبس اهو وهنزل مع ماما اهو
انا: طيب بقولك اي ..
منه قاطعتني: ايوا ايوا الاجابات معايا وهصورها وابعتهالك دلوقتي
انا: قلبي يا ناس .. مش عارف اشكرك ازاي على المعروف دا
منه: عيب عليك يا قلبي انت تأمر بس
قفلت معاها وشويه لقيتها باعته صورة الورقه وفيها ٧٠٪ من الاجابات .. سألتها على الباقي قالت ان امها ادتها دول وقالت كفايه عليكي .. نزلت الصوره وقفلت معاها وركبت تاكسي وانا في الطريق لبيت خالد طلعت ورقه ونقلت كل الي في الصوره وبعد ما نزلت رحت لمكنة تصوير وعملت ١٠ نسخ وخدت تلت نسخ في جمب لوحدهم .. طلعت لخالد وفتحتلي خلود وكانت لابسه وجاهزه وسألتها على خالد قالت بيلبس في الاوضه جوا .. خالد سمع صوتي وطلع وهو قالع من فوق ولابس البنطلون من تحت . . .
خالد: عمر !! تعالا تعالا ادخل هنا
خلود بتضحك: للدرجادي واحشك .. طب كمل لبسك طيب
خالد: اسكتي انتي دلوقتي .. تعالا ياعم خش جوا
دخلت الاوضه وخالد قفل الباب وبيكلمني . . .
خالد: طمني وقولي انها معاك
انا طلعت الورق من تحت التيشيرت: اهو ياعم اتطمن بقا
خالد خد الورق وبص فيه: انت برنس يسطا .. عليا الطلاق برنس
انا: هو في كام واحد يعرف بموضوع الاجابات دا
خالد: انا وانت واريعه تانيين
انا: تمام معاك سبع نسخ .. ودول تلاته كنت شايلهم لينا انا وانت وخلود
خالد: انت عرفتها بموضوع الاجابات دا؟
انا: لا مش قلتلها بس هقولها زي ما اتفقنا
خالد: اشطا .. خد نسختن اهم " اداني ورقتين " وانا هاخد البتقي للعيال الي معانا واحرق النسخ الزياده
انا: بقولك اي .. هو احنا مش نعرف نبيع الاجابات دي؟
خالد: نعرف بس كدا ممكن نتفضح
انا: عندي فكره .. احنا معانا تلت نسخ زياده .. هنزود ونخليهم خمس نسخ وبعدين نروح ومكلم الاهالي الي بيكونو قاعدين قدام المدرسه جايين مع ولادهم .. وننقي الاهالي الي ولادهم ضعاف ومش يعرفو حاجه وكدا ونعرض عليهم النسخه ب ٥٠٠ جنيه
خالد: طب واي الي هيخليهم يسدقوك وانك ما بتنصبش عليهم
انا: هناخد نص الفلوس ونقولهم لما تتأكدو هناخد باقي الفلوس وبقية امواد بنفس السعر وهتاخدوها قبل اللجنه زي دلوقتي .. بعدين الي زي دول اصلا مستنيين اي فرصه اصلا ومش هيناقشونا لو قلنالهم ان دي اجابات الامتحان
خالد: اشطا يسطا .. خلي النسخ دي عشر نسخ بقا وانا عارف الناس الي هنكلمهم وضامن انهم مش هيرفضو ولا هيتكلمو
انا: اشطا
خلصنا وجهزنا نفسنا ونزلنا وخالد قال انو هيجيب حاجه من المكتبه على السريع وجاي وغمزلي وفهمت انو رايح يعمل النسخ وسابني انا وخلود ف بكلم خلود . . . .
انا: جاهزه لامتحان النهارده
خلود: انا زاكرت وكل حاجه .. بس بيني وبينك انا خايفه مووووت .. وخايفه دي شويه .. انا مرعوبه
انا: طيب لو جاتلك فرصه تاخدي ٧٠٪ من اجابات الامتحان قبل ما تدخلي اللجنه .. هتاخديهم؟
خلود بتضحك: اي السؤال الاهبل دا .. اكيد هاخدهم
انا طلعت الورقه: طيب خدي اهي
خلود مسكت الورقه وهي فاتحه بقها ومصدومه: انت بتهزر صح
انا: لا مش بهزر .. ويبقا ادخلي بيها واتاكدي
خلود: وجبتها منين دي
انا: اتفقت مع ناس بره المحافظه ودفعنا كل واحد مبلغ واشترينا الاجابات .. ولسه باقي المواد هتيجي بس كل ماده في يومها
خلود: وخالد عارف بالموضوع دا
انا: بصي انتي هتاخدي الورقه ومش تعرفي مخلوق بيها .. ولا تغششي صحباتك ولا اي حد .. وخالد انا اديتو ورقه برضو بس هو ميعرفش انك خدتي مني نسخه .. ف اوعي تكلميه في الموضوع دا
خلود: خلاص ماشي .. بس افرض اتمسكت بيها
انا: اكتبي على ايدك او لو عرفتي تطلعي فوق قبل الامتحان ما يبدا يبقا اكتبيهم على الدسك
خلود: طيب ماشي .. بس انت متأكد من الاجابات دي
انا: ايوه متأكد .. وكدا كدا لو اتنصب علينا ف اديكي مزاكره وهتعرفي ان الاجابات دي غلط
خلود: خلاص ماشي
خالد جيه حصلنا ووصلنا المدرسه ووزعنا الورق على الشباب الي كانو معانا وطلعنا للاهالي بره وخالد خدني في ايدو ورحنا لواحد ومراتو واقفين وخالد عارفهم انهم اهل واحد من زمايلنا وابنهم تعبان في المواد ....
خالد: ازيك يا عم ناصر
ناصر: ال*** يابني
خالد: كنت عايز اسأل حضرتك بس .. هو ابنك جاهز للامتحان النهارده
ناصر: و*** هو زاكر وعمل الي عليه ور** يجيب الي فيه الخير
خالد: يعني ضامن انو يحل وينجح
ناصر: لا مش ضامن بس بدعيلو .. اي الي في ايدي يعني اعملو
خالد: ٥٠٠ جنيه
ناصر: ايه ؟! .. مش فاهم
خالد: ٥٠٠ جنيه وهديك ٧٠٪ من اجابات الامتحان دا .. وباقي المواد لو عايزها هديهالك بس تدفع
ناصر: وانت جبت الاجابات دي منين
خالد: ملكش فيه بقا .. اشتريناها من بره بمبالغ كبيره .. لو عايزها هات الفلوس وهديك الاجابات دلوقتي
ناصر بص لمراتو: طيب خلاص
فتح محفظتو وطلع ٣٠٠ جنيه وخد ٢٠٠ من مراتو واداهم لخالد وخالد اداهم نسخه
ناصر: على فكره .. لو الاجابات دي طلعت غلط مش هسيبك .. وهجيبك وهتزعل مني
خالد: ياباشا انا طالب في المدرسه الي ابنك فيها وبمتحن هنا وابنك عارفني كمان .. لو طلعت غلط هتجيبني ومش هتتعب كمان ...
سبناهم ومشينا واتكلمنا مع اهالي تانيه ووزعنا العشر نسخ كلهم وفي اتنين دفعو النص قبل اللجنه وقالو ان النص التاني بعد اللجنه ولو طلعو صح هناخد بقية الفلوس . . . .
دخلنا الامتحان والاجابات طلعت صح وحلينا كلنا وطلعنا والاهالي اتبسطو منا جدا وكلمونا نجيب ليهم بقية المواد ومنهم الي دفع للمواد مقدما . . . .
خلود كمان طلعت وكانت فرحانه جدا وكنا مروحين سوا كلنا وبنضحك بس طبعا متكلمناش في موضوع الاجابات عشان خلود فاهمه ان خالد ميعرفش حاجه . . . .
وصلنا بيوتنا وملقتش ولاء في البيت ف بتصل بيها لقيتها نزلت تشوف وحده صحبتها وراجعه كمان ساعه .. فتحت تليفوني ولقيت منه وخلود باعتينلي .. رديت على منه الاول ...
منه: لسه واصله البيت حالا
انا: وانا كمان .. بجد تسلمي على الاجابات . انا كدا ضامن اني انجح وكلو بسببك انتي
منه: متقولش كدا مفيش بينا الكلام دا .. المهم انت واحشني موووت
انا: وانتي كمان واحشاني
منه: اي رايك نتقابل دلوقتي
انا: كافيه ولا شقه??
منه: التنين??
انا: اشطا .. فين بقا وامتا
منه: هنزل دلوقتي وافهمهم اني رايحه ازاكر مع صحبتي ونتقابل في بيت صحبتي الي كنا فيه اول مره ولما ننزل هنقعد في كافيه شويه
انا: اشطاا .. انا هنزل دلوقتي واستناكي على اول الشارع
منه: اشطاا
قفلت معاها ودخلت لخلود لقيتها بتشكرني وفرحانه .. اتكلمت معاها شويه بعدين قفلت واتصلت بولاء قلتلها اني هنزل ولما سألتني قلتلها لما اجي هقولك ويبقا تكلميني لما ماما تيجي .. قفلت معاها ونزلت . . . .
وصلت الشارع واستنيت شويه ومنه وصلت بتاكسي وسلمت عليها ومشينا لحد الشقه ومنه طلعت المفتاح وفتنا ودخلنا وكانت الشقه فاضيه . . .
انا: هي الشقه دي بتاعة مين
منه: دي بتاعتنا .. بابا اشتراها لاخويا الكبير عشان يتجوز ويعيش فيها
انا: امال مين البنت الي كانت هنا المره الي فاتت
منه: دي صحبتي كنت جبتها معايا عشان تنضف جسمي بالحلاوه كدا
انا: وكانت عارفه اني جاي وهنيكك وكدا؟
منه: ايوه كانت عارفه
انا: طيب
دخلنا الاوضه وهي حطت الشنطه بتاعتها على كرسي كان جمبها وانا حضنتها من ورا وانا ببوس وقبتها .. بعدين نيمتها على السرير وقلعتها هدومها كلها وقلعت انا كمان ..
منه: مالك كدا ما براحه شويه
انا: واحشاني مش قادر اتحمل ثانيه زياده
نزلت على كسها الحسو وامص عسلها وابعبص طيزها بعدين سألتها على الزيت عشان انيكها في طيزها الاول وقالت في درج التسريحه .. رحت اجيبو ولقيت جمبو زب صناعي .. جبتو مهايا من غير ما تاخد بالها ونزلت الحس كسها تاني ودهنت خرمها بالزيت ودخلت صباع وفضلت العب فيه وادخلو واطلعو ودخلت التاني ودخلت التالت .. بعدين دهنت الزب وبدأت ادخلو وانا بلحسلها كسها ...
منه: ااااه اي دا .. انت جايب دا ليه
انا: عايز انيكك في طيزك وكسك مع بعض
منه: نيكني وقطعني .. عايزه اتناك من كل حته
فضلت ادخل الزب واطلعو وانا بلعب في كسها وادخل صوابعي لحد ما جابت ميتها وقمت طلعت الزب من طيزها ودخلتو في كسها ودخلت زبي في طيزها .. فضلت انيك كسها وطيزها وهي بتلعب في بزازها وتصوت من الشهوه والمتعه ونزلت لتاني مره وانا نزلت في طيزها . . .
طلعت زبي وسبت الزب في كسها ورحت لوشها وهي مسكت زبي تمصو .. فضلت تدعك فيه وتمصو وتنزل اللبن الباقي فيه وتبلعو وتلعب في بيضاني وتلحسهم .. وكانت بتمص بأحترافيه وعرفت تقوم زبي تاني ..
رجعت وطلعت الزب من كسها وقلبتها خليتها في وضع الدوج ودخلت زبي في كسها من ورا وفضلت انيك فيها وجبت الزب دخلتو في طيزها وقعدت انيك فيها وهي تصوت قدامي ونزلت لتالت مره ..فضلت انيك فيها ولما قربت اجيب لبني قالت انها عايزه تشربو .. طلعت زبي وهي لفت وجات تمص وتلحس في زبي وتدعك فيه لحد ما جبت لبني في بقها وهي بلعتو كلو ...
خلصنا وقمنا ناخد دش ونكتها تاني وكنت ببدل على كسها وطيزها لحد ما جبت لبني على طيزها من بره وغسلنا جسم بعض ....
نزلنا ورحنا قعدنا في كافيه شويه واتكلمنا وقلتلها تبعتلي اجابات المواد الباقيه زي النهارد كدا واتغدينا في مطعم سمك وطلبت اوبر ووصلنا لبيتها الاول ورجعت بيتنا . . . .
دخلت لقيت ولاء قاعده في الصاله وفاتحه تليفونها .. كانت لابسه برا ابيض وكان شفاف كلو ومخبي حلماتها بس .. ولابسه كلوت ابيض فتله وفوقو برمودا اسود ضيق . . .
انا: اي دا .. طيب مش تلبسي عشان ماما مش تيجي تقفشك كدا
ولاء قامت وبتقرب مني: ماما اتصلت وقالت انها هتيجي بكرا بالليل
انا: لي كدا
ولاء قربت ودخلت في حضني: عشان خالو تعبان شويه وبعتتلنا فلوس مع وحده زميلتها جات من نص ساعه ومشيت
انا: طيب .. مالك هايجه على الاخر كدا .. طيب سيبيني اغير واجيلك طيب
ولاء: لا خليك زي مانتا عايزه اتناك منك على الباب هنا .. وانت لابس كمان
رفعت وشها وقربت وباست شفايفي وانا لفيت ايديا وحضنتها وانا ببوسها ونزلت على بزازها ادعك وارضع فيهم .. بعدين خليتها تسند على الباب ونزلت البرمودا وجبت الكلوت على جمب وفتحت طيزها بإيدي وقعدت الحس خرمها .. فضلت الحس فيه ونزلت لحد كسها الحسو والعب في بظرها وطلعت العب في خرم طيزها وادخل لساني واطلعو وادخل صوابعي وهي كاتمه اهاتها عشان محدش يسمع صوتنا بره .. قمت ونزلتها على ركبها وفكت حزام البنطلون وطلعت زبي وفضلت تمص فيه وتلحس راسو وغرقتو من مية بقها ووقفت ولفت طيزها ليا وفتحتها بإيدها .. دخلت زبي مره وحده وطلعت منها اااه مكتومه بالعافيه .. فضلت انيك فيها بسرعه وهي كاتمه اهاتها وكان وعاجبها الموضوع جدا .. فضلت انيك فيها لحد ما جبت لبني في طيزها .. طلعت زبي من طيزها ولفيتها ابوس فيها والعب في بزازها وبعدين دخلنا المطبخ وكانت مجهزه عشا .. كانت الساعه ٧ بالليل ساعتها .. واتعشينا سوا في المطبخ ولما خلصنا جابت طبقين رز بلبن من التلاجه وجات عليا وانا كنت قاعد على الرخامه .. حطت الطبقين جمبي وقلعتني البنطلون والقميص ومسكت زبي تمص فيه وقومتو وجهزتو وطلعت عليه واحنا على الرخامه وكنت منزل رجليا بس مكانتش طايله الارض وهي قاعده على زبي ومسكتو دخلتو في طيزها وجابت طبق ومعلقه وفضلت تأكلني وانا ااكلها وكانت بتطلع وتنزل عليه براحه .. فضلت شويه لما خلصنا الطبق وبعدين حضنتني وسرعت شويه ولما قربت اجيب نزلت وخدت زبي بين بزازها زفضلت تطلع وتنزل ولما يوصل لبوقها تلحس راسو لحد ما جاب لبنو على بقها وعلى بزازها .. ارتحنا شويه وقعدنا مع بعض قدام التلفزيون حوالي ساعه واحنا عريانين ولما الفيلم خلص دخلنا الحمام وعملنا واحد واستحمينا وطلعنا . . . .
خلص اليوم ونكتها في اليوم الي بعدو وماما رجعت وبقيت انيكها لما ماما تكون بره وكنت بكلم خلود على الواتس والكلام بينا زاد وبقينا بنتكلم يوميا بس في حاجات عاديه ومدخلناش في موضوع الجنس .. وكان علينا سبع مواد وما بين كل ماده يوم اجازه وفضلنا ١٦ شوم نمتحن وفي اليوم الاجازه اقابل منه وانيكها ويوم الامتحان الصبح الاقيها بعتالي الاجابات وانا ادي نسخه لخلود وخالد ياخد خمس نسخ ليه ولصحابو ويعمل نسخ للاهالي وعددهم زاد وبقو ٢٠ طالب وعملنا ٧٠ الف جنيه وخالد خد ٣٥ وانا خدت ٣٥ وولاء شافتهم معايا وقلتلها عليهم وقالت اني اخبيهم كويس عشان نصرف منهم وقت الحاجه .. وقالت مافضلش ابعزق فيهم من غير سبب واخليهم لبعدين .. خلصنا امتحانات وحلينا كلنا والنتيجه طلعت وجبت ٧٨٪ وخالد جاب ٧٧٪ وخلود ٨٠٪ ومنه ٧٥٪ وولاء امتحنت في كليتها وجابت تقدير جيد جدا .. وفرحنا كلنا بالنجاح وطبعا شكرت منه بنيكه في كسها وطيزها وقضينا ليله كامله مع بعض في الشقه الي في عمارتنا فوق ..
بعد كام يوم من النتيجه خالد جاني البيت وقعدنا في اوضتي نتكلم في موضوع الكليات وهندخل ايه وهنقدم امتاا .. فضلنا شويه وبعدين طلعت من الاوضه ووقفت اجهز كبايتين شايه ليا انا وهو وساعتها امي كانت في البيت نايمه وولاء كانت برا .. خلصت الشاي ودخلت لقيت خالد قاعد على الكرسي ووشو مقلوب وبيبضلي بغضب
انا: خ
ياعم احلا كباية شا..... مالك قالب وشك كدا لي
خالد مد ايدو واداني الكاميرا الصغيره بتاعتي وشغال عليها الفيلم بتاع ولاء وخلود .. انا افتكرت اني لما حملت الفيلم على الكمبيوتر نسيت امسحو من الذاكره بتاعة الكاميرا . . . .
انا: خالد اهدا كدا وروق وانا هفهمك كل حاجه
خالد: عايز تفهمني اي .. تفهمني ان صاحبي الي مآنو على بيتي وعرضي يخوني .. ولا تفهمني ان اختو كمان طلعت شر...
خالد سكت وقام طلع من الاوضه وهو متعصب وراح نحية الباب وانا وراه بنده عليه
انا: خالد .. يابني .. استنا طيب واسمعني الاول .. خلود ملهاش ذمب في حاجه وانا اصلا مقربتش ليها
خالد لف وهو بيفتح الباب: ملكش دعوه بيا ومبقاش قي بينا كلام يا عمر ..
طلع وقفل الباب وانا واقف ومزهول وخايف على خالد وخلود وخايف خالد يقول لاهلو ويفضحنا ونروح في داهيه . . . .
واخيرا وصلنا للجزء العاشر والاخير من السلسله الاولى لقصة " انا وصاحبي واخواتنا البنات "
انتظرو السلسله الثانيه لنعرف ماذا سيحدث وهل سيقوم خالد بأخبار الجميع ام غير ذلك وكيف ستجري الامور بينه وبين صديقه عمر بعد هذا الموقف
وسيكون الجزء الاول من السلسله الثانيه على المنتدى خلال هذا الاسبوع