مكتملة اغراء ساندي لابوها (العائلة) | السلسة الثانية | ـ عشرة أجزاء (1 مشاهد)

ا

ابيقور

عنتيل زائر
السلسة الثانية
في البداية حابب اشكر كل المتابعين للقصة واشكركم علي آراءكم التي دفعتني لكتابة سلسلة تانية من قصة حياة ساندي ومرحلة جديدة في حياتها ومتعة مختلفة مع أشخاص أخريين

ويلا بينا نبداء رحلة جديدة في حياة ساندي
الجزء الاول
وبعد ما رجعنا من الساحل وقضينا اسبوع خيال كله جنس ومتعه بيني وبينا بابا ودلال رجعنا البيت واستمرت حياتي مع بابا وقررت اني استمر في مصر ومرجعش تاني لماما واستقرت حياتي في مصر ونقلت الدراسة هنا وعشت مع بابا
وبداءت حياتي تأخذ منحي جديد وتطور في علاقتي مع عائلة بابا اللي مجاتش الفرصة في السلسة الأولي اني احكي عنهم أو اعرفكم بيهم
ودلوقتي هعرفكم عليهم علشان الحكاية اللي هتكلم عنها في السلسة دي هما ليهم دور فيها ودي فترة من حياتي وقصتي اللي بداءت لم جيت هنا مصر
بيت عائلة بابا كان مكون من اربع ادوار وكل دور علي شقيتين معاد الدور اللي كان فيه شقة بابا كان الدور كله شقة واحدة زي ما وصفته في السلسة الأولي
وكان الدور الاول فيه تيته والشقة المقابلة ليها شقة قاعدها فيها عمتو عفاف مطلقة وعمرها 50سنه وبنتها خلود عندها 26 سنه متجوزها من حاتم ابن عمي وطبعا في نفس الوقت ابن خال خلود وابنها خالد وسنه 23سنه لسه مخلص دراسة وبابا عينه في الشركة بتاعته أما عن وصف عمته عفاف هي طويله شعر بني بطبيعته وبشرتها بيضاء طويله وجسمها عريض بس مفيش اي ترهلات بطنها ممسوحه بزازها وسط مكورين وطيزها كبيرة شويه بس مرفوعة ومشدودة أما خلود بقي هي متوسطة الطول بزازها كبيرة وجسمها مليان شويه برونزية البشرة وطيزها متوسطة بس طريه عامل زي الجيلي
والدور الثاني فيه شقة عمي حسين وعمره اكبر من بابا
بسنتين ومتجوز من ناهد ومخلف حاتم وتامر وسرين
الدور الثالث شقة بابا كامل الدور
الدور الرابع شقة حاتم وخلود والشقة المقابلة ليها جدو مخصصها لخالد علشان لم يتجوز
والدور الخامس شقة عمي سيف وده مسافر علي طول ومتجوز من لوران ودي أمريكية الجنسية ومعرفش حاجه عنها هي وعمي سيف
حصري لمنتدي العنتيل الجنتل الزبير
ولم استقر بي الحال في مصر بداءت علاقتي بأهل ابويا تتحسن أنا اصلا انطوائية ومش بحب الاختلاط
ولكن اللي حصل اني بعد ما رجعت من رحلة الساحل وفي يوم لاقيت باب الشقة بيخبط ولاقيت خلود في وشي
اهلا ياخلود
ازيك ياساندي عامل ايه
ايه مش هتقولي اتفضلي
لا ازاي اتفضلي طبعا
ودخلت خلود وعملت عصير البرتقال وقدمته ليه
ايه يابنتي مالك من ساعة ما جيتي متقابلناش غير مرتين ثلاثة
ايه هو احنا وحشين لدرجه دي
لا ابدا .... بس انا بتكسف شويه مش بأخذ علي الناس بسرعة
بس احنا مش ناس يعني ده احنا اهل
اكيد طبعا
عامله ايه في دراستك هنا أنا سمعت انك خلاص هتستقري هنا
اه فعلا قررت اقعد في مصر
كويس جدا دي حاجه حلوه خالص
اكيد خالو مبسوط انك هتقعدي معاها
اه
طيب بما انك هتقعدي هنا بقي لازم تأخذي علي الناس وكده يعني
اه اه اكيد
شكلك مضايقة اني هنا
لا ابدا ليه بتقولي كده
اصلي شايفك مش مبسوطة
لا أنا مبسوطة جدا انك جيت تزورني بس انا مش بعرف اتكلم كتير وكده
اه طيب ولا يهمك
طب ايه رايك لو نخرج شويه مع بعض أنا وانتي وسرين
مش عارفه ممكن بابا يرفض وكده
لا ملكيش دعوي بخالو انا هاعرف اقنعه
لا متشغليش بالك أنا هابقي أقوله وابلغك
طيب هستني الاوكي منك
ماشي
حاضر
يلا بقي اسيبك وانزل
خليك قاعده شويه
لا كفايه كده
ونزلت خلود وقعدت شويه استني بابا اللي جاي من السفر لأنه كان مسافر في شغل وكانت عليا الدورة الشهرية ومشيت وكلي هيجان وماصدقت أنها مشيت وكنت محتاجه زب بابا اللي سافر وسابني
دخلت اخد دش وخرجت جهزت نفسي وحطيت برفيم ولبست لانجري جديد واستنيت بابا يجي
واول ما دخل الشقة وشافني كده خدني في حضنه وباسني وسحب ايدي ودخلنا علي اوضة النوم
طيب كل الاول يابابا
ما انا هأكل
هتأكل ايه
هأكل كسك واشرب عسلك واحلي بشفايفك اللي زي الكريز
ونزل بابا علي رقبتي وكتفي يبوسني ويرجع يبوس شفايفي
ويشفط لساني
دوقيني يابت شهد وعسل شفايفك
وكان بابا بيبوسني ويحضني جامد
وحشاني يابت ياسوسو
وانت يابو سوسو واحشني اوي اوي
وعايز أتمتع منك النهاردة براحتي
عايزه ايه يعني عايزه لبنك في كل حته وفي كل فتحه في جسمي
طيب ممكن بقي تسمحي لي الحس كسك الملبن ده أصله هو كمان وحشني اوي وعايز ادوق عسله.
ونزل بابا قدام كسي وانا نائمه على ضهري ورفع رجلي وبداء لسانه يلحس زنبوري اللي واقف ويلعب بابا فيه بلسانه وبعض زنبوري بطرف سنانه والحركة دي بتهيجني فشخ وبتخلي جسمي يسيب واحس بقشعريرة في جسمي
بابا ارجوك بلاش كده وخليك حنين عليه
علي ايه بالظبط
متكسفنيش بقي
لا صحيح اسمه ايه ومسك زنبوري بطرف صوابعه يفعص ويضغط علي راس زنبوري
يابابا كفايه ارجوك بطل كده مش بحب كده
امال عايزه ايه بس
اعمل اي حاجه بس بلاش الحركة دي
طيب وقام بابا مسك زبه وداعب زنبوري واللي زود من هيجاني اكتر وخلاني احاول اقرب كسي من زبه علشان يدخل زبه جوايا وبابا فهم أنا عايزه ايه بس هو عاند فيا اكتر وكان بيحاول اني يبعد زبه علشان مش يدخل كسي
وانا محنتي زادت اكتر واكتر وكنت بحاول اني احرك كسي واقربه من رأس زب بابا
وزادت آهاتي ومحنتي وغمضت عيني وانا كسي بيرتعش وشهوتي بتنزل وبابا عمال يتحرك عكس حرك كسي
وقرب بابا من كسي بلسانه بعد ما خلاني انام علي بطني ورفعت وسطي لفوق وفلقست وهو رجع تاني يبوسني في ضهري وينزل بلسانه علي سلسلة ضهري بلسانه لحد ما وصل إلي فلقت طيزي وحرك لسانه علي الخط الفاصل بين فلقتين طيزي وفضل يلحس لفوق وتحت وقرب اكتر من فتحت طيزي
وفضل يلعب بلسانه حوالين الخرم ويقرب بطرف لسانه ويبعد لحد ما خرمي بداء يقفل ويفتح لوحده وبابا شاف خرمي اللي مولع وراح مسك طيزي بأيدها ودخل لسانه جو الخرم وفضل ينيك طيزي بلسانه وانا نزلت بأيدي ادعك كسي وزنبوري
وراح بابا مسك ايدي وده اسمه كلام ازاي اكون هنا وانتي تعملي كده
حصري لمنتدي العنتيل الجنتل الزبير
وراح بابا نام تحت كسي يلحس كسي وانا اتعدلت وقعدت بكسي علي بوق بابا وهو يلحس كسي وانا اتحرك اكتر علي لسانه وكان بأيدها عمال يبعبص خرمي ويداعبه ولسانه في كسي
ورحت بعد كده لافيت نفسي ونمنا عكس بعض ومسكت زبه بأيدي ادعك فيه وافعص في بيضانه واشد فيهم ورأس زبه في بوقي اعض فيه وهو عمال يعض زنبوري ويشفطه ببوقه
ورحت أنا دخلت زبه كله في بوقي وفضلت امصه وابل زبه
ومن هيجاني كنت بغرق زبه مش ببله بلساني وكنت خلاص وصلت اني نزلت للمرة الثانية علي وش بابا اللي زبه كان خلاص نزل المزي
ورحت سبت زب بابا ونمت جنبه لأني كنت خلاص مش قادرة وقولت نهدي شويه
ولكن بابا قام ركب عليا و عدلني ونمت علي ضهري وقام هو نام عليا وقرب بزبه اللي دخل كسي بكل سهولة لأني كسي كان مبلول وكمان زبه ومسمعتش حاجه غير صوت دخول وخروج زب بابا في كسي اللي كان صوت النيك عالي بفعل البلل اللي كسي فيه
وفضل بابا ينكني براحة خالص وهو نائم عليا بس بيرضع من بزازي ويشفط حلماتي ببوقه وانا من ولعتي كنت بمسك بزازي بأيدي علشان اقربه اكتر من بوق بابا
وزود بابا من النيك وسرع وانا هيجت تاني ورحت عكست الوضع وخليت بابا هو اللي ينام على ضهره وانا طلعت فوق زبه انيك نفسي بزبه لحد ما نزلت شهوتي وانا بتنطط واعصر زب بابا اللي اتنفض ومستحملش عصر كسي ليه ونزل لبنه جوايا ونمت علي بابا وصدر بابا الخشن المشعر اللي كله رجولة وقوة
وهديت شويه وانا كده وقربت من بابا وبوسته وفضلت ابوسه واحرك بزازي علي صدره
بابا بقولك أنا كنت عايز أخرج
طيب ايه المشكلة نخرج
لا أنا هخرج مع خلود وسرين
امممممم لا
ليه بقي لا ياسي بابا
كده مش تخرجي معاهم ليه يابابا
مش حابب تختلطي اوي بيهم احنا كده احسن وفي حالنا ومبسوطين مع بعض
طيب وايه المشكلة ايه علاقة الخروج بعلاقتي بيك
البت خلود دي رغاية وحشريه ومش حابب تختلطي بيه اوي
يابابا متخافش عليا انت عارف اني مش غبيه أو عبيطة
لا انتي عبيطة بس
ورحت زعلت ورجعت تاني لعادتي اني لم اتعصب أو اضايق اخد نفس بسرعه ونبضات قلبي تزيد
وراح بابا ضمني لحضنه وطبطب عليا
اهدي ياسوسو خلاص اعملي اللي انتي عايزه بس خلي بالك من نفسك ومتتكلميش كتير مع خلود
حاضر ياحبي
وبعد ما نفسي هدي وبابا وافق
فين مكافأة بابا بقي
امممممم حبيبي عايز ايه
مش انا اللي عايز
امال
وبص بابا علي زبه دي اللي عايز
ومسكت زبه بأيدي
عايز ايه السافل ده
مش عارف بس تقريبا عايز لسانك يرطب عليه
هههههههههههه حلوة يرطب عليه دي
اعملها ازاي دي بقي
شوفي انتي بقي وشطارتك
امممممم طيب عرفت خلاص
ورحت نزلت بلساني الحس رأس زب بابا وابله والف لساني حوالين راس زبه وادخل لساني جوه فتحت الرأس وبأيدي بدعك في زبه وفضلت الحس وابل رأس زبه وادخل زبه في بوقي وارجع أخرجه بسرعه
يابت مصي كويس وبطلي لعب
اهو يابابا بمص
طيب كملي احسن أنا زبي مولع اوي
طيب بعد ما امصلك وادلع زبك هتعمل انت ايه بقي
مش انا اللي هعمل
امال
وشاور علي زبه دي اللي هيعمل
هيعمل ايه
هينيك بزازك الملبن دول تعالي يابت وراح بابا سحبني وفضل يرضع في بزازي ويغرق بزازي وبين بزازي بلسانه من لعابه
ووانا كنت بدعك في كسي شويه وبزي شويه وراح بابا بعد ما بله بزازي كلها قعد عليا وحط زبه بين بزازي وفضل ينيك بزازي بزبه ويقرب رأس زبه من بوقي مع كل حركة بين بزازي وكنت بحاول اقرب بقي اكتر علشان ادخل زبه في بوقي وفهم بابا أنا عايز ايه راح بعد زبه عن بوقي وكما نيك في بزازي ورحت أنا مسكت بابا من وسطه وكنت بحاول اقرب زبه من بوقي علشان امصه وراح بابا قرب شويه بزبه
وانا فضلت أمص زبه وأيدي ادعك بيضانه ودخلت زبه كله في بوقي وابويا من الهيجان كان بينك بوقي بزبه اللي دخل لحد زوري وحسيت بنفسي بتخنق وحاول بابا يقوم ويخرج زبه ورحت أنا منعته وكملت وكنت بحاول ادخل زبه كله لأخر بوقي وفعل قدرت اعمله لأني وضع بابا سهل عليا كتير اني اعمله وفضلت أمص زبه وهو في بوقي ومش عايزه زبه يخرج من بوقي لأني اتمنيت اني بابا ينزل لبنه في بطني ومعدتي علي طول وفعلا نجحت اني اعمل كده وانا قافلة علي زب بابا وأيدي بتدعك وتحسس علي بيضانه وبأيدي التانية عماله احسس والمس بابا في اي حته في جسمه لحد ما حصلت حاجه عمري ما كنت افكر اني اعمله اصلا وانا بشد بابا من وسطه صباعي قرب من خرم طيز بابا وهيجت لم لمست المنطقة دي ولاقيت نفسي بدون وعي بكمل لعب في خرمه اللي حسيت اني هو ولع
وفعلا هيجان بابا زاد كدا وده دفعه اني ينزل لبنه في جوفي ومعدتي وفضلت أمص واقفل علي زب بابا اللي نزل كميه لبن رهيبة وحسيت بيه بينزل في بطني ومعدتي مباشرتنا وكان احساس فاجر وبعد ما فوقنا من الشهوة لاقيت بابا ضربني بالقلم علي وشي اتصدمت ليه كده
قومي مش عايز اشوف وشك دلوقتي اخرجي روحي اوضتك
وانا مش فاهمه حاجه خالص احنا كنا في قمة المتعة ازاي بابا يعمل كده
وخرجت وانا بعيط ودمعتي علي خدي وحزينة ومش فاهمه حاجه ورحت زي ما انا نمت بآثار النيك واللبن بس زاد عليهم حزني ودموعي
وصحيت تاني يوم وانا مازالت مش فاهمه وكان بابا نزل ولم رجع حاولت اتكلم معاه رفض يكلمني وزعق فيا
ومر يومين علي هذا الحال وقررت اني استخدم سلاح الأنثى وإغرائي لم بابا رجع كنت مجهزة الاكل وجاهزة زي اللية اللي بابا فتحتي فيه في الريسبشن الخاص بتاعه القاعدة البلدي
وكنت المرة دي اشتريت بدلة رقص شرقي وجهزت الاكل ولم وصل بابا لاقي الاكل جاهز خد دش وقعد يأكل زي العادة من غير ما يكلمني
ورحت أنا دخلت عليه وشغلت الموسيقي وبداءت وصلت الرقص ولكن بابا قام طفي الموسيقي وزعق فيا
متحاوليش تغريني وروحي البسي حاجه غطي جسمك
ليه كده يابابا بس
كلمتي واحدة روحي ادخلي اوضتك
مش هدخل غير لم تقول ايه اللي زعلك مني أنا عملت ايه غلط كنا كويسين مع بعض وفجأة انت ضربتني عملت ايه انا وبداءت دموعي تنزل ارجوك قولي مش تسبني كده
لو غلطت عاقبني بس مش تسبني بالطريقة دي
قولي عملت ايه غلط فهمني غلطي
يعني انتي مش عارفه عملتي ايه
صدقني مش عارفه كل اللي اعرفها أننا كنا مع بعض ومبسوطين وانت ضربتني بدون سبب
قصدك اني انا مجنون ضربتك وخلاص كده
طب قولي عملت ايه غلط
يعني مش عارفه
حلفت ليك مش عارفه
ماشي ياساندي ارتكبتي غلطت امك
اللي هي ايه
هي عملت كده زيك حاولت تحط صباعه في طيزي أنا
أنا مش خول علشان حد يبعبصني
ينهار اسود أنا مقصدتش كده خالص يابابا انت راجل وسيد الرجالة ودكر اوي كمان
كل الحكاية اني من هيجاني عملت كده من غير ما اقصد والموضوع كان ممتع وكنت عايزه اهيجك اكتر علشان اخليك تنزل لبنك في جوفي علي طول
ما هو ده اللي فهمته لأني لو عارف اني غرضك من اللي حصل كان مش مقصود انما لو كان غرضك زي امك كنت زماني قاتلك
ليه بتقول كده هي ماما كانت تقصد ايه لم عملت كده
الهانم كانت فأكرة اني شاذ لم كنت بتهرب منها ومش بنام معاها
ولكن الحقيقة اني كنت بتهرب منها علشان مش كانت بتستحمل وترفض الممارسة اكتر من مرة وكنت بسيبها واروح انام مع غيرها هي فكرة اني شاذ ومسكت نفسي ساعت لم عملت كده وكنت هقتلها وفي اخر لحظة لحقت نفسي وطلقتها بعد ما عرفتها مين هو سمير
وعملت ايه فيها فشخت طيزها ونكتها اغتصبت طيزها
وهي انهارت وانفصلنا بعده علي طول
يلاهوي يابابا يعني انت كنت ممكن تعمل فيا حاجه
عمري ما اضرك ياعبيطة وعلشان كده انا زعلت منك بس
صدقني مكنتش اقصد انا اسفه جدا
خلاص محصلش حاجه
يعني ارجع اوضتي اغير هدومي
وحيات امك تعالي يابت انتي وحشتيني
وراح بابا رفعني علي أيدها ودخل بيا اوضة نومه
طيب نزلني أنا عايز ارقص ليك شويه
اه ما انتي هترقصي بس علي زبي
يلا بقي وكان بابا بقاله ثلاثة أيام بعيد عني وكان هائج اوي وناكني كتير ونزل لبنه في بوقي وفي كسي وفي طيزي ملاني لبن ونمت في حضنه وانا سعيده ومبسوطة اوي
هتخرجي امتي مع البنات يوم الجمعة
طيب في فلوس نزلت في الفيزا بتاعتك هاتي اللي انتي عايزه
شكرا يااحلي باباي وبوسته في خده ونمت علي دراعه ونعست
وانا سعيده لرجوع علاقتي بابا تاني
ولاقيت خلود بتأكد عليا علي الخروجه واتفقنا أننا خلاص هنخرج حصري لمنتدي العنتيل الجنتل الزبير
وفي اليوم المحدد لاقيت خلود وسارة نازلين وانا وراهم
ولاقيت خالد ابن عمتي واقف مستني اني ننزل
ولاقيت خلود بتقولي اني خالد هو اللي هيوصلنا
وركبنا العربية خلود قعدت جنب خالد وانا وسرين قعدنا في الكنبة الخلفية ولاقيت خالد عمال يبص عليا في مرايا العربية ووشه كله غضب وقبل ما يتحرك لف وشه وبص عليا
عرفت انك هتستقري هنا خلاص
اه فعلا
طيب وقاله بقرف وبنظرة كله غل وفضل باصص عليا
خلود سوق بقي وبطل رغي
خالد /هتروح فين اطلع بينا علي مول .....
خلود /عايزين نشتري شويه حاجات
ووصل خالد علي المول ونزلنا
استنو اجي معاكم
لا روح انت احنا لم نخلص ها نكلمك أو نتصرف ونروح
لا لا كلموني اجي أرجعكم
مينفعش الهانم ترجع كده وبص وشاور علي لبسي
أنا / ليه بقي أن شاء ....
ابقي شوفي نفسك لابسها ايه هو خالو شافك وانتي لابسه كده
اه شافني
ومتكلمش علي اللبس
ويتكلم ليه
لبسك مكشوف اوي ياأنسة
طيب وانت مالك
وراح خالد وشه اتغير وخلود أدخلت في الكلام خلاص ياخالد
ابقي تعال روحنا انت
لا ما تجيش احنا مش صغيرين
انتي بنت قليلة الادب متربتيش صحيح صدقت تيته لم قالت تربية خواجات
انت قليل الادب ومش متربي ومتخلف
ولاقيت قلم نزل علي وشي وحسيت بقلم رهيب علي خدي
ووقفت وانا مبلمة وفقدت التركيز والقدرة علي الكلام وبداء نفسي يعلي واحس بالاختناق وضربات قلبي زادت
وراحت سرين سحبتني بعيد وحاولت تشربني مياه وتهدينا
وكانت خلود عمال تتكلم مع خالد اللي طلبت منه أنه يمشي
وفعلا مشي خالد وسرين دخلتنا كافيه قعدنا وحاولت سرين وخلود أنهما يتكلموا معايا علشان اهدي ومزعلش وشربنا عصير
وقمنا اتمشينا في المول ولفينا شويه وكنت زعلانها جدا ومش مركزه
واكتشفت اني خالد كلم خلود وعرفها أنه مازال موجود وممشيش وهو في انتظارنا ولم عرفت كده قررت اني اعاقبه وقررت اني اقعد اكتر وقت ممكن اتفسح في المول والف علشان اخليه قاعده لوحده بره في العربية
وفضلنا في المول اكتر من خمس ساعات وكان الوقت أتأخر ولاقيت بابا بيتصل يطمن عليا وبيطلب مني اني ارجع
ونزلنا من المول ركبنا العربية وكنت كل شويه ابص في المرايا القي خالد مركز معايا وبيبص عليا وشوفت في عينيه نظر مش فهمته هل هي نظرة ندم أو نظرة اعتذار مقدرتش احدد هي ايه
ورجعنا ووصلنا البيت ولم نزلت من العربية لاقيت خالد مسك ايدي ياريت لم تخرجي بعد كده تبقي تلبسي لبس حشمه عيب عليكي
بصيت ليه وشديت ايدي ومشيت
وطلعت شقتنا ولاقيت بابا مستنيني ومجهز اكل دليفري
دخلت خدت دش وخرجت ولاقيت بابا مستنيني علشان نتعشي
بس روحت أنا سحبت بابا من أيدها ودخلت علي اوضة النوم وقلعت الروب وكنت مش لابسه اي هدوم داخلية ونمت علي السرير وطلع هو نائم جنبي وخدني في حضنه وبداء يهمس ويتغزل في جسمي وجمالي
بس انا طلبت منها اني ينكني بعنف كنت عايزه اتفشخ بجد
كنت مغتاظة من خالد واللي عمله معايا وكان دمي بيغلي حتي بعد ما اخدت دش بارد
وطلبت من بابا اني ينكني بعنف وفعلا هو شكله كان هائج جدا
وراح علي طول قلبني علي بطني وركب فوق مني وانا قافلة رجلي علي بعض ودخل زبه في خرم طيزي علي طول وفضل ينكني في طيزي كتير اوي هو عمال يطعن طيزي بزبه وراح هو نام علي ضهره ونومني فوق منه ودخل زبه في طيزي وانا راكبه عليه في وضع الفرسة المقلوبة وكان خرمي ضيق في الوضع ده اوي وهو عمال يحركني علي زبه
وانا عمالها اصرخ واصوت بصوت عالي لأني كنت حاسه بالإهانة من خالد وكنت حاسه بالكأبة والكسره
ورحت أنا جبت زبي صناعي انيك بيها نفسي وبابا بينكني في طيزي
ايه ياسوسو هو زب بابا مش مكيفك ولا ايه
ابدا يابابا انت دكري بس انا محتاجه اتفشخ واتناك اوي
ليه كده الهيجان ده
مفيش يابابا عادي
لا صحيح ليه كده
ورحت صوتي عليه علي بابا مفيش حاجه قولتلك
ماشي ياساندي خلاص براحتك وراح مخرج زبه من طيزي
وقام رحت أنا جريت عليه وقعدت قدام زبه أمص فيه وأدخله كله في بوقي وايدي بتدعك في بيضانه شويه وارجع أشد بزازي قوي
انتي مش طبيعية النهاردة خالص في ايه
بابا ارجوك مش عايزه اتكلم وارجوك كمل وافشخني وراح بابا مسك ايدي ووقفني ولف ايدي وراء ضهري وكتفني وخلاني افلقس لقدام وهو دخل زبه في كسي وفضل يرزع في كسي ويبدل بين كسي وطيزي ومن حظي الحلو أو مش عارفه من سوء حظي اني عرفت اني بابا كان مجهز نفسه علشان ينكني النهاردة وشكله كان واخد حاجة لأني انتصابه كان غير كل مرة
وطول اوي وهو عمال ينكني وانا عمالها انزل في عسلي
وفضلنا نبدل في الأوضاع ونغير لحد ما بابا قرب ينزل ورحت خرجت زبه وفضلت أمص فيه واعصر بيضانه لحد ما نزلت لبنه كله في بوقي وشربت لبن بابا وفضلت زي ما انا نائمه لحد ما نعست زي ما انا ولبن بابا في بوقي
وصحيت تاني يوم حاول بابا يعرف ايه اللي حصل أو لو كانت في حاجه مضايقاني
ولكن ماحكتش حاجه لبابا وحاولت انسي اللي حصل ولكن نسيت اقول ليكم اني انا مواليد برج العقرب وبرج العقرب اهم ما يميزه اني ممكن يسكت خالص بس مش بينسي حقه
وفكرت في طرق كتير للانتقام من خالد واللي عملها فيا
فكرت في حاجه كتير اوي بس في الاخر استقر بي الحال علي طريقه
ياتره ايه هي الطريقة ده اللي هنعرفه في الأجزاء اللي جايه



الجزء الثاني

ومر اسبوع وكانت خلود كل يوم تطلع تقعد معايا ونتكلم في حاجات كتير ورغي بنات واعتذرت لي عن موقف خالد
وبدانا نتقرب من بعض كأصدقاء أنا وخلود
وكانت دائما تطلع تقعد معايا وكانت بتلبس لبس خفيف بما اننا بنات مع بعض وكانت دائما بتشتكي من تحكم خالد فيهم وفي لبسها
وفي يوم دخلت اوضتي وشافت اللبس بتاعي واستغربت
ايه اللبس ده انتي بتلبسي اللبس ده عادي
اه عادي بلبس
ازاي يعني طب اللانجيري ده بتلبسيها
اه بلبسها
ايه ده كمان بدلة رقص
ساندي مش تهزري ده لبس متجوزين بتلبسي ازاي قدام خالو
مش تشغلي بالك
لا بجد بقي بتلبسي كده هتقولي ولا ازعل منك
وايه يعني لم البس كده قدام باباي
انتي بتهزري صح
لا باتكلم جد
يخرب بيتك ده انا هيجت مجرد ما تخيلتك وانتي لابسه كده
حرام اكيد خالو بيولع
طبعا لازم يولع ما هو راجل
اه
ما انتي عارفه طبعا أنه هو راجل وراجل اوي كمان
وشيطاني هداني اني أغري خلود وفكرت اني أجمعها مع بابا وانا اهي فرصة بردك من حق بابا يتمتع
هو انتي مش بتلبسي براحتك في البيت
لا طبعا انتي عايز خالد يقتلني
ده متخلف ورجعي جدا
اه ما هو باين عليه
وقعدنا نهزر شويه واحنا بنهزر أيدي خبطت بزاز خلود
اااااااااااااااااااااااااي براحة يابت
ولاقيتها مرة واحدة قفشت بزازي وشدتهم
مالك ببزازي
حلويين ومكورين
بس مش احلي من بزازك
بجد بزازي حلوه
شكلهم وحجمهم حلو
مش عجبني ياساندي حاسسه أنهم كبار ومدلدلين
ما هو دي حلاوتهم أنهم كبار بس مش مدلدلين
لا شكلهم مش حلو
طيب اقلعي كده
اشوفهم لا عيب اتكسف يابت احنا بنات زي بعض
وقلعت خلود البلوزة وكانت لابسه برو ابيض
وقربت بأيدي احسس عليهم ودخلت ايدي داخل البرو بتاعت خلود وحسست علي بزازها وقفشت فيهم وانا بحسس مسكت حلمت بزها وقرصته
اااااااااااااااااااااااااي
براحة انتي بتشوفي حجمهم ولا بتعملي ايه
بستمتع بيهم بزازك كبار يابت
عيب كده
هو ايه اللي عيب
اللي انتي بتقوليه ده
شكلهم مغري الصراحة وهما متحررين كده
ما تيجي ارضع منهم
وقربت بشفايفي علي بزازها علشان ارضع
ساندي لا ياساندي احترمي نفسك عيب
بقولك ايه احنا بنات زي بعض ما تيجي نمتع بعض
أنا مش بحب كده لا أنا هنزل وراحت تلبس هدومه بسرعة
استني بس بقولك احنا هنمتع بعض عادي يعني
قولتلك لا أنا غلطانه اني طلعت ليكي وقولت نتصاحب ونقرب من بعض بما اننا بنات
انتي اكيد مجنونها صح
ليه بس ده انا عايزه امتعك ونتمتع
لا مش عايزه وانا هنزل ومتفكريش في حاجه زي دي تاني احسن ليكي
انتي بتهدديني
افهميها زي ما انتي عايزه
ماشي يا خلود بس اعتقد اني لو خالد عرف اني بابا كان ناكك انتي وامك هيموتكم
انتي بتقولي ايه انتي هبلة اي اللي بتقوليه ده
بقوله الحقيقة واللي حصل ولا ناسيه
مش ناسيه والكلام ده كدب ومحصلش واللي قال ليكي كده كداب
هو مش كداب ياشرموطه وضربت خلود بالقلم
اقعدي هنا
مش هقعد وانا مش تحت امرك
من النهاردة انتي هتكوني تحت امري وطوعي واللي اطلبها يتنفذ
لا بقي أن شاء....
علشان الفيديو ده هيتبعت لخالد حالا وشغلت فيديو لبابا وهو بينيك عمتي وخلود طبعا انتم تفتكروا لم حكيت ليكم اني بابا مركب كاميرات في شقته ومحتفظ بنسخه من تسجيل الكاميرات
شوفي كده نفسك انتي وامك اعتقد خالد لو عرف هيموتكم
وقعدت خلود تعيط وانهارت ابوس ايديك دي كانت فترة وعدت خلاص وانا ما كنتش موافقة علي اللي بيحصل
هههههههههههه بإمارة ما انتي ماسكه زب بابا ومستمتع
منكرش اني ده حصل بس كان غصب عني اني اعمل كده
ليه بقي هما ضربوكي علي ايدك
ايوه لأني مكنتش موافقة علي اللي بيحصل
أنا كل ده مليش دعوة بيه مترغيش كتير
لا لازم تعرفي الحقيقة
وايه هي بقي ياخوخة
بطلي استهزاء بيا انا مش شرموطه
هههههههههههه ما هو باين ده انتي بتمصي في زب بابا احسن من اجدع برون ستار
ماشي ياساندي حقك تقولي اكتر من كده
بصي ياحبيبتي أنا ميهمنيش ايه اللي حصل
لا هقولك ايه اللي حصل
ارغي
أنا اكتشفت في يوم علاقة ابوكي باأمي اللي هي تبقي اخته وفي نفس الوقت عمتك ياهانم
متخيله اخ مع اختها
عادي فين المشكلة
انتي صحيح تربيه خواجات وقلية الادب
ورحت ضربتها بالقلم تاني هو أنا كل ما حد يكلمني يقولي البوقين دول
حقك تعملي اكتر من كده وانا اللي استاهل لأني لم شوفتهم لو كنت اتكلمت وفضحتهم مكنش زماني قاعدها مذلوله قدامك كده
ايوه شوفت امي في حضن ابوكي وكنت لسه صغيرة كان عندي 19سنه ابوكي استغل صغر سني وكمان شهوتي ومارس الجنس معايا بس لعلمك اني ده متكررش تاني من بعدها
هههههههههههه طيب ما احنا هنكرر تاني ونعيد الذكريات
انتي مجنونه اكيد
مش هيحصل ومش هيتكرر تاني
طيب ماشي ياخوخة
ورحت مسكت التليفون وعملت نفسي برن علي خالد
قامت بسرعه سحبت التليفون من أيدي انتي بتعملي ايه انتي مجنونه صحيح
اه مجنونه وبعمل اللي في دماغي
وقعدت جنبها بصي ياخوخة احنا اخوات وبنات زي بعض مفيش ما يمنع أننا نمتع بعض واوعدك ياستي محدش هايعرف حاجه انتي بردك بنت عمتي ومش احب ليكي الفضيحة
كل ده وانا بتكلم وقعدت جنبها وأيدي بتحسس علي ضهرها وبتكلم بصوت واطي وبهمس في ودنها
بداءت هي تهدي ونزلت بشفايفي اللي كانت بتهمس في ودنها نزلت علي رقبتها ولساني كان عمال يلحس رقبتها وبأيدي بدعك بزازها واقفش فيهم براحة واحسس عليهم ولساني عمال يداعب رقبتها وقربت اكتر علي خدودها
جسمك ناعم ياخوخة اممممممممم
دوقيني لسانك يابت وقربت بلساني من شفايفها وبوستها وسحبت لسانها ببوقي وافضلت اشفط لسانها والعب بلساني علي شفايفها وهي بداءت تسخن وتهيج وغمضت عينها ورحت أنا نومتها علي ضهرها وطلعت نمت عليها وبداءت أتمتع بجسمها البرونزي الشهي كان جسم خلود ممتع وشهي وناعم بوست شفايفها وانا حضناه ونائمه عليها وأيدي بتدعك وتحسس علي بزازها ونزلت بأيدي علي كسها وفضلت ادعك زنبورها واحسس عليه وادعك وبداءت هي تتاؤها
ورحت دخلت صباعي في كسها ولفيت صباعي في كسها ونزلت ارضع من بزازها وصباعي عمال يلعب في كسها
وعمال اشفط في بزازها واعض حلمات صدرها وأيدي بتدعك وتحسس علي زنبورها ورجعت تاني أبوسها وأحاول افتح بوقها وفعلا فتحت هي شفايفها ورحت شفط لسانها ببوقي وافضلت أمص لسانها وادوق شهد بوقها وزاد هيجان خلود
لسانك مسكر ياخوخة
طعمك حلو يابت ياتره بقي حاتم بيعرف يمتعك كده واشفط لسانها وابوسها
ردي يابت
وهي ساكت مش ما تكلمه رحت أنا دخلت صباعي في كسها وافضلت العب في كسها ودخلت صباعي لأخر كسها وحسيت بصباعي بيخبط في الجي سبوت داخل كسها ورحت فضلت اضغط بصباعي والف صباعي علي المنطقة دي والعب فيها
وانا عمالها ارضع واشفط في بزازها ورحت دخلت صباعين في كسها وفضلت ادخل وتخرج صوابعي والعب في كسها
ايه ياخوختي مبسوطها
اااه مبسوطها انتي بتعملي ايه فيا
كسي غرقان أنا عمري ما غرقت كده
اخيرا اتكلمتي يابت طيب تعالي بقي
ورحت رفعت وسطها تحت مخداة ونزلت بلساني الحس في كسها وزنبورها وانيكها بلساني
اااااااااااااااااااااااااي ااااااااااااااه
اااااااااااااااااااااااااي ياساندي براحة مش قادرة
كسي ولع اوي من زمان محدش لحس لي كسي
ليه هو حاتم مش بيلحس كسك
هههههههههههه ياريت
امال بيعمل ايه
بقولك ايه سيبك من الكلام دلوقتي الحسي كسي وبعد كده نتكلم براحتنا
ورحت أنا تقلت عليها ورحت رفعت راسي واتعدلت
ايه مالك
مفيش خلاص كفايه كده
وحيات امك بعد ما ولعتيني تسيبيني
هههههههههههه اه
ساندي وحيات اغلي حاجه عندك كملي لحس
أنا مولعه
ما انتي كنتي رافضه في الاول
رجعت في كلامي انا كلبها وزباله ياستي
بس ابوس رجلك كملي
وفي الوقت ده حسيت بالعظمة معرفش ليه بس كان احساس حلو ورحت تماديت في ازلالال خلود
بقولك خلاص كفايه
وحيات ابوكي كملي وانا اعيش خدامه ليكي
وراحت قعدت تحت رجلي ورفعتها قدام وشها وبصت علي رجلي وبداءت تحسس عليها وتبوس في رجلي
بتعملي ايه يابت
ببوس رجل ستي علشان ترضي عني وتنكني
وحسيت بالعظمة اكتر واكتر طيب افكر
وكملت خلود لحس ومص في رجلي
بتعملي ايه هنضف رجل ستي علي ما تفكر
امممممممممم
طيب كملي
وفضلت خلود تلحس وتنضف في رجلي وبين صوابعي اكتر من ربع ساعة
كفايه كده ياخوخة
قومي يلا
حاضر اقوم اعمل ايه تعالي هنا اقعدي
وقعدت خلود جنبي
قوليلي بقي ايه الحكاية
مفيش حكاية ولا حاجه
لا في وانا عايز اعرف كل حاجه ومتخبيش عليا اي حاجه
علشان لو حسيت انك بتكدبي هزعلك بجد وعندي طرق كتير ازعلك بيها
حاضر هقولك بس لي طلب عندك
ايه هو
احكيلك كل حاجه اللي اعرفها بس اخد وعد منك اني اعيش خدامه ليكي وامتعك وتمتعيني
هههههههههههه خدامه ليا
اكون خدامتك وانتي الملكة بتاعتي
هو انتي مازوخية
اه بحب العنف اوي ومن زمان وانا محرومها من كده
مين خلاكي كده
هقولك كل حاجه بس اخد منك وعد
بصي انا مش هوعدك بحاجه وانتي هتحكي كل حاجه
حياتك في ايدي بعد اللي اتصور دلوقتي وزمان
تخيلي اخوك وجوزك يشوفوا كل حاجه ويتفرجوا وضعك زي الزفت فطبيعي انك تحكي من غير صفقات معايا
حاضر
الحكاية بداءت وانا عندي 18سنه ألين مرات عمك سيف
جاءت هنا مصر مع عمك وقعدوا فوق بعد ما جهزت الشقة اللي فوق شقتي الدور الخامس قررت هي وعمك أنهما يستقر هنا
وجاءت لوران وانا كنت لسه صغيرة وكنت دائما اطلع اقعد معاها لحد ما في يوم قعدت تتكلم معايا وكلمتني في الجنس وسألتني أن كان ليا بوي فريند أو بعمل علاقة أو لا
وطبعا في الوقت ده كنت لسه مش اعرف اي حاجه عن الجنس بس هي بداءت تعلمني حاجات وتكلمني في الجنس وفي يوم وهي بتكلمني حطت أيدها علي رجلي وبداءت تحسس علي فخادي وقربت بأيدها لكسي وانا هيجت خالص وقربت مني وباستني في شفايفي وانا كنت مستغربه اللي بيحصل بس هي فهمتني أنه هتمتعني وتخليني مبسوطة وكانت وهي بتتكلم أيدها عمالة تدعك في كسي وكانت رفعت البلوزة وبترضع من بزازي ونومتني علي ضهري وقربت بلسانها من كسي ولحست كسي لحد ما نزلت عسل كسي وفضلت كل مرة تعمل حاجه جديدة معايا وناكتني بزب صناعي في طيزي كتير وكانت بتمارس معايا السادية وكل مرة كانت بتعمل حاجة مختلفة وعودتني عليها ومن ضمن الحاجات دي اني هي جمعت ابوكي مع امي وبعد كده جمعتني معاهم كانت بتعمل حاجات محدش يتخيلها ومن ساعتها وانا مش بحس بمتعة غير لم اتزل واتهان وهي دي كل الحكاية
لا مش دي الحكاية وفي تفصيل تاني كتير بس انتي اختصرتي الكلام ماشي ياخلود
بلاش ترجعيني لماضي أنا نسيتها
انتي منستيش حاجه والدليل انك لسه متعودها علي نفس الطريقة في الجنس
بصي ياساندي أنا دلوقتي متجوزة ومش هخاف زي زمان ودلوقتي هاعرف أمتع نفسي معاكي وامتعك انتي ممكن نتمتع مع بعض بالطريقة اللي تحبيها وأنا أحبها وسيبك من حكاوي زمان
بصي انتي ياخلود زمان زي دلوقتي زي بكره النيك والمتعة مش بالزمن وانا بحب نفسي وأحب أتمتع بالطريقة اللي تعجبني
واللي يجي علي بالي بعملها اعتبريني زي لوران لأني فعلا زيها اللي بيجي في بالي بعملها لو عندك استعداد تنفذي اللي احبه واقوله يبقي اتفقنا لو مش عاجبك يبقي من دلوقتي اتفضلي انزلي بيتك
امممممممممم حاضر ياساندي أنا تحت امرك من دلوقتي هي الحياة مش بتتعاش غير مرة واحدة
وحسيت بالنشوة والسعادة من موافقة خلود علي كلامي صحيح أنا ما ممارستش الجنس كتير غير مع ابويا بس كان ليه طعم لم مارست عليه كل طرق الاغراء لحد ما وصلت لهدفي
ودائما في حياتي بعمل اي حاجه علشان اوصل لأهدافي ومتعتي ومكنش عندي علم أو معرفة بالسادية بس اللي حسيتها من الكلام مع خلود اني السادية فيها متعة وقررت اني اجرب
شي غريب وجديد بالنسبة ليا
وطبعا كان شاغلني اعرف كل حاجه عن اللي حصل زمان مع عمي ومراتها ومش هاعرف غير عن طريق خلود
لأني أنا عارفها اني بابا عمرها ما هيحكي لي اللي حصل وده من الأسرار اللي بابا خباها عني ومن ساعة ما جيت مصر وكل ما تيجي سيرة عمي سيف كل العائلة تقفل الكلام
وكان يهمني اعرف القصة واللي حصل
وطبعا كان من ضمن أهدافي اني أتمتع بالجنس اكتر واكتر
وبموافقة خلود اكيد كل ده هيحصل
وطبعا مكنتش اعرف حاجه عن السادية أو ازي امارسها
بس اللي اعرفها أنها هي ممارسة الجنس والاستمتاع بالألم الطرف الثاني وفكرت شويه اني اعمل ايه معاها دلوقتي بحيث اني امتعها واسيطر عليها
فكرت شويه وفي الاخر قررت اني أمارس معاها السحاق وامتعها لحد ما اتعلم اكتر عن السادية واخليها خاضعة ليا
ورحت نومت خلود علي ضهرها وطلعت نمت عليها وفضلت احرك جسمي علي جسمها الناعم وادعك بزازي في بزازها خلود قصيرة شويه بشره برونزية بس طيزها وبزازها كبار وحوالين حلمات بزازها هالة لونها بني غامق شويه وكبيرة مع لون بشرتها كان مخلي شكل بزازها شهي وجميله
نزلت بلساني الف حوالين هالة بزازها وابله واعمل حركات دائرية حوالين حلمات بزازها ولم اقرب من حلمة بزه ابعد وفضلت اعمل كده في حلمات بزازها الف حواليهم بلساني وابعد والمسهم بطرف لساني وابعد فضلت اعذب فيها شويه
وانا مندمجها مع بزاز خلود سمعتها بتقول
ارضعي من بزازي ياستي
تؤق تؤق
وحياتي عندك
ماشي ياخوخة بس مش تأخذي علي كده وتطلبي مني حاجه أنا أعمل اللي أنا عايزها
طب ياستي بس المرة دي ارجوكي
وقربت اكتر من بزازها ورضعت فيهم وكنت ببدل بينهم وهي كانت بتمسك راسي تقربني اكتر من بزازها
وحسيت بهيجان خلود ورحت وانا برضع من بزه اليمين عضيت الحلمه
اااااااااااااااااااااااااي براحة
ورفعت راسي ورحت علي حلمة بزه الشمال وعضيتها بردك
اااااااااااااااااااااااااي ااااااااااااااه
عضي بزازي الاثنين مع بعض وحياتك ياستي
ومسكت بزازها الاثنين وعضيت الحلمات مع بعض
أااااااااااااااااااااااااااااااااااه يابزازي
تاني تاني ايه ياوسخة هيجتي اه اوي عضي كمان
وعضيتها تاني في بزازها وكنت بقرص الحلمات واعض وارجع بلساني ابل الحلمات علشان تبرد
ورحت بعد كده نزلت علي بطنها بلساني ووصلت لقبة كسها ورحت نزلت لحد زنبورها وعضيتها جامد وشديتها بسناني
ااااااااااااااااااااااااا... اااااااااااااااااااااااااي
ومسكت شفرات كسها وفضلت أشد فيهما واعض زنبورها
وارجع الحس كسها وادخل لساني جوه كسها
اسررررررع عضي جامد زنبوري
اااااااااااااااااااااااااي ااااااااااااااه
اااااااااااااااااااااااااي
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااي
جامد ياستي عضي زنبور كلبتك افشخي كسي
اااااااااااااااااااااااااه ياكسسسسسي
ماله كسك يابت
بياكولني ولع من لسانك ياملكة
انتي جامده اوي
عضي عضي وكلي كسي
عايز انزل شهوتي اااااااااااااااااااااااااي
اااااااااااااااااااااااااي
وفضلت الحس واعض في زنبور خلود وهي عمالها تتاؤها وتصرخ وانا أزيد في العض وبعبصة كسها بلساني وصوابعي لحد ما لاقيت نافورة مياه نازل من كسها
ولاقيت خلود غمضت عينها ونامت من قوة شهوتها اللي غرقت السرير وسبتها ورجعت بعد ربع ساعة لاقيتها لسه نائمه
صحيت خلود اصحي انتي ايه مالك
مفيش بس من زمان منزلتش كده انتي كنتي فين من زمان
ليه هو جوزك مش بيعرف يكيفك
هههههههههههه
يبقي شكلك مش بيكيفك
بقولك ياسوسو أنا من دلوقتي مش هسيبك واعمل اللي انتي عايزه وامتعك وتمتعيني بقي ونعيش بدل ما الواحدة عايشه ميتها
وانا موافقة بس بردك بشروطي واللي اطلبه يتنفذ
ياه ياسوسو انسي بقي الحكايات واللي حصل
عيشي دلوقتي اللي فات مش يخصك في حاجه يبقي عايزه تعرفيها ليه
ماشي يالبوة
روحي انزلي دلوقتي
طيب الحس كسي طب
لا
طب اي حاجه طب قولتلك انزلي بيتك
حاضر ياسوسو
ونزلت خلود بيتها ورجع بابا من الشغل
ودخل يأخذ دش وانا دخلت وراءه الحمام مسكت الشاور ودعكت جسمه بيها ونزلت بأيدي ادعك في زبه وبيضانه بالشامبو ورحت قلعت القميص ودخلت معاها تحت المياه ووقفت قدامه ادعك في زبه بأيدي وانا حضناه وبزازي بتحك في جسمه وحطيت شاور تاني وفضلت احضن بابا وهي يحضني وندعك اجسام بعض والشاور كان مخلي أجسامنا
تتزحلق علي بعض وارح هو نزل يرضع من بزازي وانا بدعك في زبه
ونزلت بعد كده قعدت قدام زبه ومسكت زبه بأيدي اغسله من الشاور وبداءت ادعك فيه وافعص في بيضانه ودخلت زبه في بوقي وفضلت أمص زبه وادخل واخرجه وبابا ثبت راسي بأيده وفضل ينيك بوقي بزبه لحد ما نزل لبنه في بوقي
وراح بابا غسل جسمه بالمياه وغسل جسمي أنا كمان وخرجني من الحمام وشالني وطلع بيا علي اوضة النوم ونومني علي ضهري ونزل بلسانه يلحس كسي وينيك كسي بلسانه
مالك بقي يابت هايجه ليه كده
مفيش يابابا زبك واحشني ولبنك كمان
لا مش مصدق بوقك
احكي ايه اللي حصل مفيش حاجه بس سمعت عن سكس السادية وعجبني وده اللي مخلينا هايجه
هههههههههههه عايز تتناكي بعنف وتضربي
لا يابابا الموضوع مش كده خالص
السادية دي عالم تاني خالص
ازاي بقي يافيلسوفه
هههههههههههه ما انت عارف كل حاجه والدليل عندك دلال
خاضعة ليك ومستعدة تسمع كلامك في أي حاجه تطلبه
بس دلال كانت حالة خاصة
وانا عمري ما هتعامل معاكي زي دلال
هههههههههههه لا يابابا أنا فاهمة ده
امال
اقصد اني الاقي حد يكون خاضع ليا
بقولك ايه كبري دماغك من الكلام ده
ليه بس كده
ده كلام مش حابب انك تدخلي فيه وتوجعي دماغك
خلاص يابابا ماشي كمل نيك ومتع بنتك
حاضر ياعمري
ورجع بابا يلحس حوالين شفرات كسي اللي كانت غرقانه اصلا من عسلي
ده كسك غرقان خالص مش بقولك انتي هايجه اوي النهاردة
اوي يابابا
دخل زبك يابابا ومتعني
وراح بابا وقف ورفع رجلي لفوق ودخل زبه جوه كسي وفضل ينيك فيا بسرعة وبقوة
وراح غير الوضع ورفعني علي زبه وانا متعلقها في رقبته وببوسه وهي بيبوسني وعمال ينططني علي زبه
ولم تعبت من الوضع ده نزلني ونومني علي ضهري وركب عليا في الوضع الرومانسي وكان بينكني براحة خالص وانا مولعه ونفسي يفشخني ويرزع فيا
ايه يابابا نيك جامد نكني اسرع
وهو فضل ينيك براحة وبطئ
رحت أنا نومته علي ضهره وطلعت أنا علي زبه في وضع الفرسة وفضلت انيك نفسي بزبه وارقص واتنطط عليه
واعصر زبره واقفل عليه لحد ما نزل لبنه وانا بعصر واشد كسي علي زبه لحد ما صفي لبنه جوايا وهديت ونمت علي صدره
مش عارف مالك اليومين دول هايجه اوي كده ليه
اعمل ايه لزبك هو اللي مهيجني
يابت علي بابا
ابدا هو أنا أقدر
طب تعالي وراح بابا سحبني جامد في حضنه وباسني وفضل يحسس علي ضهري ونزل بأيده يبعبص طيزي ويلعب في خرمي وهيجت تاني وراح بابا ناكني في طيزي ونزل لبنه فيه
وكانت لليلة حلوة من لياليه مع بابا
ونمت وحلمت بأنني أنا وبابا مع بعض ومعا عمتي وخلود وكانت حفلة نيك جماعي ومتعة رهيبة وخالد قاعد يتفرج ويدعك في زبه ومبسوط
وصحيت الصبح وانا بفكر في الحلم ده وبفكر ازاي اعمله لأني حسيت بمتعة رهيبة من الحلم ولم صحيت وافتكرت الحلم قررت اني انفذه
وفكرت في افكار كتير وفي الاخر وصلت لفكرة وقررت اني ابداء اطبقه وده اللي هنعرفه في الأجزاء اللي جايه
استنوني وتقبلوا تحياتي



الجزء الثالث

وقررت اني ابداء في تنفيذ خطتي وأول حاجه عملتها دخلت علي النت كتير علشان اتعلم اكتر عن السادية وافهم كل حاجه عنها وانا بتفرج كنت مبسوطة بالموضوع وحسيت اني كل اللي قرايته عن المايسترس موجود جوايا حب التملك وحب السيطرة
والرغبة الجنسية الشخصية القوية حاجات كتير حسيت أنه جوايا وعرفت عن أدوات جنسية لممارسة السادية وأنواعه وطرق الاستخدام حصري لمنتدي العنتيل الجنتل الزبير
وطبعا لأني مش اعرف الحاجات دي بتباع فين قررت اني ألجأ
لدلال اتصلت عليها
انا / الو
دلال /اهلا ياسوسو وحشاني كده بردك مش تسألي عليا
ولا خلاص الدنيا حلوة مع بابا ونسيتي دلال
أنا / لا ابدا بس الفترة اللي فاتت كنت بجهز ورق وحاجات علشان الدراسة والإستقرار هنا
دلال / مبروك صحيح أنا عرفت انك خلاص هتعقدي هنا علي طول
أنا / ...يبارك فيكي
انا / بقولك ايه كنت طالبة منك خدمة
دلال / اؤمري ياغالية
أنا / تسلمي ياقمر كنت عايزه اشتري شويه حاجات كده ومش عارفه القليهم فين
دلال / عايزه تشتري ايه
وقولت لها علي ازبار صناعية بأحجام مختلفة وكرباج وكلبشات وصاعق كهربائي وأحزمة جلد وشوية حاجات تانيه
دلال / اوبا ليه ده كلها
أنا / هقولك بعدين بس قوليلي هتعرفي تشتري الحاجات دي
دلال / ههههههههههه قولي لي عايزهم ليه وانا اساعدك
انا / انتي مالك
دلال / لا بجد عايزاهم ليه
أنا / عايزاهم في حاجة معينه
دلال / ايه هي يعني قوليلي علشان اساعدك
انا / ده انتي حشريه ورغاية أنا غلطانه اصلا اني كلمتك
دلال / خلاص هقولك انتي علي طول عصبيه
بصي ياستي انتي عندك كنز
انا / كنز ايه بس
دلال / كل اللي انتي عايزه ده موجود واكتر كمان منه
أنا / ايه انتي بتهزري صح
دلال / لا طبعا بتكلم جد
أنا / فين بقي الكنز ده
دلال / بس قوليلي الاول انتي عايزه الحاجات دي ليه
أنا / يابوي علي رغيك
دلال /لا بجد انتي عايزه تكوني ميستريس ولا سيلف
أنا / لا طبعا اكون ميستريس
دلال / اوعي يكون علي ابوكي
أنا / انتي مجنونه ازاي يعني
دلال/ طيب كويس ومش هسالك هتعملي كده في مين بس هقولك ابوكي عنده كل الحاجات دي واكتر كمان
انا / ايه بتقولي ايه
دلال / زي ما بقولك كده ابوكي عنده كل حاجة من اللي انتي طلباه ده
أنا / ازاي وفين
دلال / للأسف معرفش فين
أنا / يكسمك بتهزري صح
دلال / بتكلم جد علي فكرة ابوكي ميستريس قديم واحلي ميسترس هو انا خضعت ليه كده وخلاص
انا / ياستي مش تحكي قصة حياتك قولي فين الحاجات دي
دلال / مش عارفه بس اسألي ابوكي عليهم
انا / طيب خلاص يادلال يلا غوري يلعن ابو شكلك
دلال / ماشي ياسوسو بقي كده
انا / اه علشان انتي بيضان
دلال / ااااااح يام نفسي اكون تحتك دلوقتي
أنا / بطلت ياوسخة سلام
هههههههههههه
انا / ايه بقي اللي بتقوله البت دي
واقعدت افكر في كلامها وافكر ممكن تكون فين الحاجات دي
اوبا خلود ممكن تقولي
واتصلت على خلود
ردت علي طول
خلود / اخيرا ستي حنت عليا
أنا / تعالي ياخلود عندي
خلود / حاضر ياملكة
وقفلت الخط علي طول
ولاقيت خلود طلعت وخبطت الباب فتحت ليها واول ما فتحت الباب لاقيت خلود بتبص في الأرض
أنا / ادخلي
وقفلت الباب
نزلت خلود قعدت علي رجليها وايدها علي طول
انا / تعالي هنا يابت
وراحت اتحركت علي أيدها ورجلها
وقعدت علي الكرسي وهي جنب رجلي
انا / ارفعي وشك فوق وتردي علي قد السؤال ومن غير كلام كتير
خلود / امرك ياستي
انا / اول مرة مارست الجنس كان عندك كام سنه
خلود / ١٨ سنه بعد عيد ميلادي بيومين
أنا / مع مين
خلود / مع لوران لم اتحرشت بيا ولحست كسي ونزلت شهوتي لأول مرة
أنا / وايه اللي حصل بعد اول مرة
خلود / مارست معاها الجنس علي طول وهي عرفت تستعبدني وتخلينا كلبها ليها
انا / ازاي
خلود / هي بعد ما عودتني علي لحس كسي وتنزيل شهوتي بداءت تبعد ولم كنت اطلع لها علشان تلحسي كسي أو الحس لها كانت بتتمنع وتهرب مني لحد ما هيجت خالص وطلعت عندها وحاولت أننا نمارس وهي رفضت قعدت اتزلل لها وابوسه أيدها وعيطت وكده لحد ما هي بداءت تديني اؤامر وانفذها مقابل اني اعمل معاها سحاق وتعودت علي كده
أنا / مين اللي فتح كسك
سكت شويه وترددت في الرد وبصت في الأرض
ورحت شديتها من شعرها وضربتها بالقلم
انا / انطقي مين اللي فتح كسك
خلود / خالو سمير
أنا / وده حصل ازاي
خلود /معرفش
ورحت شديت شعرها تاني ولافيته علي ايدي واشد رأسها للوراء
خلود / بجد ما اعرفش حصل ازاي كل اللي أعرفه اني لاقيت نفسي تحت ابوكي وهو بيفتحني
أنا / يعني ايه ده بقي ازاي يعني
خلود / كل اللي اعرفها اني ده كلها تخطيط لوران وابوكي ما كنش موافق
انا / ازاي ما كنش موافق وازاي فتحك
خلود / مش عارفها بس شكلها كان مجبر علي كده او مش في وعي مش عارفها
أنا / طب ازاي ابويا جمعك انتي وامك مع بعض
خلود / اللي حصل اني بعد ما ابوكي فتحني وفي يوم كنت نائمه وصحيت ادخل الحمام لاقيت نور اوضة نوم ماما منور وفي صوت تاؤهات خوفت تكون ماما تعبانه قربت من الباب اللي من حسن حظي اني كان مفتوح فتحت ودخلت لاقيت امي مفلقسها وابوكي وراه عمال ينيكها في طيزها وقفت شويه اتفرج وهيجت خالص ورحت قررت اني اقرب واشارك
ابوكي اعترض وزعق فيا ورحت أنا اتكلمت وقولت لابوكي
يعني تفتحني وتنكني ودلوقتي مع امي
امي سمعت كده صوتت وعيطت وانهارت
بص ياخالو كل دلوقتي مكشوف فمن الاحسن أننا نتشارك كلنا كده مع بعض ونتمتع
امي انتي مجنونه اطلعي بره وانت ياسمير سيبني واطلع شقتك لو سمحت
وراح ابوكي يلبس ورحت أنا وقفت وقولت ليهم اسمعوا بقي
مفيش حل قدامك غير أننا كلنا نتشارك يصوت وتكون فضيحه ليكم
ابوكي صحيح عندك حق ايه اللي يمنع أننا كلنا نتمتع
ايه ياسمير
خلاص ياعفاف كده احسن من الفضيحة
وبداءت امي ترضخ لكلام ابوكي ومارسنا مع بعض كتير بعد كده
أنا / واتجوزتي ازاي وانتي مفتوحه
خلود / ابوكي اقنع حاتم معرفش ازاي واتجوزنا
مش كفاية أسأله وتسمحي لي انضف رجلك ياستي
أنا / لا ياكسمك
خلود / وحياتي عندك
أنا / انتي رخيصة وحياتك رخيصة زيك
خلود / حاضر ياملكة
أنا / قوليلي بقي يالبوة مين تاني مارس السادية تاني عليكي غير لوران
خلود / مافيش حد ياستي
انا / اه هنكدب تاني ورحت ضربتها قلمين وراء بعض
انطقي
خلود / ياستي في حاجات مينفعش نتكلم فيها
ورحت ضربتها برجلي في بطنها
أنا / قومي غوري انزلي
خلود / ياستي هو أنا طالعه ليكي علشان اخدمك وامتعك وانتي تعملي فيا كده ارجوكي
انا / يابت أنا عايز اعرف بس علشانك وعلشان المتعة
خلود / هقولك ياستي
ابوكي هو اللي كمل اللي بداءتها لوران معايا
أنا / كويس شاطرة
وفين بقي الحاجات اللي كان بيمارس بيه وكان بيمارس معاكي فين
وسكت تاني وقفت وزقتها برجلي ووقفت برجلي علي بطنها
انطقي يالبوة احسن ليكي
خلود / ابوكي كان بيمارس معايا هنا في الشقة في اوضة الجمنازيوم ابوكي كان مجهزه ومسميها الغرفة السوداء
ومن سنتين ابوكي لاغي الكلام ده كلها
أنا / طب فين باقي الادوات
خلود / .....ما اعرف
أنا / طيب ماشي ياخوخة
تعالي يامتناكه
ورحت سحبتها من أيدها ودخلت علي اوضة نوم بابا
طبعا ملاقاتش غير حزام جلد من بتوع بابا وكان في الزب الصناعي اللي استخدمته مع دلال وجبت كرافته من بتوع بابا
وربطت خلود من أيدها في طرف السرير وبداءت حفلت تعزييب فيها
أنا / قولي لي بقي ايه حكاية لوران وايه اللي حصل
ومن غير كدب
خلود / مفيش حاجه حصلت
ورحت ضربتها بالحزام علي فخادها جامد
اااااااااااااااااااااااااي
أنا / ها ايه الحكاية
سكت شويه
ضربتها تاني بالحزام علي بطنها
وبداءت اعد وانا بضربها
واحد
اااااااااااااااااااااااااي
اثنين
اااااااااااااااااااااااااااااااي
ثلاثة
ااااااااااااااااااااااااا.... اااااااااااااااااااااااااي
أربعة
اااااااااااااااااااااااااي اااااااااااااااااااااااااي
خلود صوتت خلاص هقول هقول
عمك سيف لم سافر اتعرف علي لوران وعاشوا مع بعض وبعدين عمك جاء رجع مصر وكان معاه لوران
وعرفها علينا وكانت قاعدة في فندق وبعد شهر فوجئنا به اتجوز لوران بالعند في بباكي اللي كان رافض اني هو يتجوزها
وعاشوا هنا وبداءت رحلة من المتعة مع عمك ومراته وباباكي وانا وامي وكله لوران كانت طبعا ملكة علي عمك وحاولت تعمل كده مع ابوكي بس ابوكي طبعا رفض لحد ما في يوم كان ابوكي عندها وناكها وهي شربته وسكي وكان فيها منوم وعملت اكبر كارثة جابت زب صناعي وناكت ابوكي بيه وصورته وطبعا بداءت أنها تستغل الصورة ضده ابوكي
علشان كانت عايزه تدخل نوع معين من الأدوية عن طريق شركة السياحة بتاعت العائلة وابوكي اكتشف ده واكتشف اني الأدوية دي فيه نوع من الفيروسات الضارة
ولكن هي استغلت كل التصوير اللي كان بيتم من حفلات جنس جماعي بينا هنا في العائلة علشان تهدد ابوكي ويسمح اني يستورد الأدوية دي عن طريقة شركة السياحة
انا / طب شركة السياحة ماله بالاستيراد والتصدير
خلود / دي شركة جدك وابوكي سابه لعمك حسين وعيالها وعمك سيف لم شركة المقاولات بتاعت بباكي كبرت وطبعا عمك سيف كان كسم الدنيا عايش حياته ومدلع نفسه بس لم رجع من أمريكيا كان عايز يستقر هنا وطلب من ابوكي وخالي حسين اني يضيف نشاط الاستيراد وهما وافقه علي اساس اني خلاص هيستقر هنا وفضلت لوران عايشه معانا اربع سنين كلها متعة جنسية والكل كان متمتع لحد ما بداءت تخطط لاستيراد صفقة الأدوية دي وماعرفش ابوكي عمل ايه او عرف منين أو الموضوع خلص ازاي بس كل اللي أعرفه اني هي اتقبض عليها وعمك سافر اتخنق وسافر تاني بره
أنا / ماشي ياخلود
سؤال اخير بقي علشان تأخذي المكافأة
لم ابوي اللي فتحك ازاي اتجوزتي حاتم
خلود / بصي ابوكي هو اللي خلص الحوار ده من الاخر
أنا / هو حاتم كان عارف بموضوع عمك سيف ومراته
خلود /لا طبعا عمك حسين وعائلته كانت بعيدة عن كل الحوارات دي
انا / امال ايه اللي حصل
خلود / بصي هيجيب ليكي من الاخر
حاتم جوزي ما يفرقش كتير عن عمك سيف كان خول وتقريبا
كده كان في حد بينيكه أنا فوجئت بيه بيطلب ايدي وعايز يتجوزني
ابوكي قعد معايا وقالي كلامتين
قالي بصي جوزك مش هيجي جنبك ولا هينام معاكي ولو حاول مش هيعرف يعمل حاجة يوم اثنين ثلاثة الكلام هيتنشر هأخدكم عند دكتور حبيبي هيخلص الكلام
وطبعا أنا مكنتش مقتنعة بكلام ابوكي
بس ابوكي طمني
وفعلا اتجوزنا واول ليلة بعد ما باسني وكده
قالي أنا مرهق وهنام ونرتاح النهاردة وفعلا سكت عملت زي ما ابوكي قاللي
وتأني يوم حاول حاتم يقرب مني بس طبعا أنا كنت خايفه اتفضح بس حاتم فكر اني خائفه منه
وفعلا بعد يومين حصل زي ما ابوكي قاللي
ورحنا عند دكتوره بس هو اقنع ابوكي اني غشاء البكارة عندي من النوع المطاطي وهو هيعمل عملية يفتحه بيها
ودخلت اوضة العمليات بس الدكتور كان شقي وناكني نيكها جامدة اوي وطبعا ابوكي بره وجوزي بره وانا بتناك جوه كانت الفكرة مهيجاني ونزلت كتير اوي والدكتور فشخني حرفيا كان زبه كبير وناكني في طيزي وكسي وطلعت وانا مفشوخه وطبعا جوزي فكر اني من العملية بس ابوكي طبعا كان عارف اني مفيش عملية وفهم الدكتور عمل ايه
ورجعت البيت وعشنا علي كده حاتم فاهم اني بنت بنوت وكان كل شهرين ولا ثلاثة يأخذ برشام وينام معايا وعرفت أنه خول
وهي دي كل الحكاية
أنا / اه ماشي طيب
علشان انتي طلعتي شاطرة كده ليكي عندي هدية
ورحت ناحية الدولاب وفتحت الدرج وطلعت زب صناعي بحزام اللي كنت بنيك دلال بيه
ومسكتها وكانت خلود لسه مربوطة
بداءت احرك الزب علي شفرات كسها والعب بيه علي زنبورها
وهي بداءت تهيج
نكيني ياستي
بس يالبوة
وفضلت ادعك كسها براحة بالزب واحركه بالطول علي شفرات كسها وبالراس العب في زنبورها
خلود / ارجوكي كفايه ونيكيني
أنا / عايز تتناكي فين
خلود / في كسي الزب ده حلو وشكله كبير
أنا / طب وطيزك مش عايز تتناكي فيها
خلود / لا الزب ده كبير عليها
أنا / هو أكبر ولا زب خالك
خلود / ده كبير
أنا / يكسمك امال زب خالك صغير ورحت ضربتها علي كسها بأيدي
خلود / لا لا كبير وحلو ومليان لبن
انا / نفسك في لبن خالك
خلود / اه نفسي قوي وحشني لبن خالو
أنا / وحيات امك يالبوة يخليك تدوقيها
خلود / ياريت من زمان وانا محرومه من اللبن
أنا / طيب يالبوة
ورحت لبست الزب علي وسطي وركبت عليها ونيكتها
اه رايك في زب ده يابت
خلود / وحش وحش خالص أنا عايز التاني اللي فيه لبن عايزه لبن
أنا / بس الزب ده كبير
خلود / اه كبير اوي اوي
نكيني اوي افشخي كسي ياستي وفضلت ارزع فيه بالزب الصناعي وانيكها وخرجت الزب من كسها وطلعت قعدت علي وشها والزب في بوقها
مصي يامتناكه
اااااممممممم
اااااااااااااااام
مصي جامد ياشرموطتي
عايزه زب بابا
اه زب خالو حلو
ماشي ياشرموطه
مصي وابلعي الزب كلها جواكي
وفضلت ادخل الزب كلها جوه بوقها وانيكها في بوقها وحسيت بهيجان ونار في كسي
ورحت رفعت نفسي شويه علي بوقها وقعدت بكسي علي وشها
اه رايك تلحسي كس ستك ساندي
من عيني من زمان وانا نفسي ادوق عسل وشهد كس ستي
طب يلا يابنت الوسخة الحسي كسي
حاضر حاضر ياستي
وفضلت قاعدة بكسي علي وشها وهي بتلحس وبتحاول تدخل لسانها في كسي
وهيجت وحسيت اني عايزه اعمل حمام وبدون إرادة مني تبولت علي وشها
وراحت خلود هائجة اوي وفضلت تلحس كسي بسرعة وتدخل لسانها جوه كسي وتنضف وتبلع البول وهي بتنظف كسي حسيت بهيجان اكتر وولعت ولاقيت نفسي بنزل عسل وشهد كسي
وقمت بعد ما نزلت شهوتي
وقمت من عليها وفكيت أيدها
ياه ياستي ايه المتعة دي طعم بولك حلو اوي أنا كل يوم اطلع ليكي اشرب بولك الطاهر انا هاعيش خدامه ليكي
طيب يلا غوري انزلي
وهطلبك تاني تطلعي
حاضر انا تحت امرك
ونزلت خلود وقعدت افكر في كل اللي سمعته منها عن عمي سيف ومراته لوران وبابا وحاتم جوزها الخول ده وايه موضوع الأدوية اللي كانت عايز لوران تتدخل البلد هار اسود أنا مالي بده كله أنا كنت عايزه الجنس وبس ايه الحواديت ديه كلها
واستنيت بابا علشان يطفئ شهوتي اللي علي طوله قايده
وفعلا جاء بابا
ولم وصل مسكت أيده وقعدته علي طرف السرير وفتحت سوست البنطلون وخرجت المارد اللي كان عرقان
بابا / بتعملي أيه استني اخد دوش جسمي كله عرق
أنا / همص زبك
بابا / استني بس اخد دش
أنا / لا أنا عايز ادوق عرق زبك وجسمك
بابا / وانتي عايز تدوقي عرق زبي ليه
أنا / بحب ريحت عرق الرجولي ده بيثيرني جدا
بابا / جديده دي
أنا مسكت زبه وبداءت ادخله في بوقي وأعرفه بلساني ونزلت بلساني الحسه تحت بيضانه اللي كله عرق وادوق واشم واقرب انفي من بيضانه واتنفس واشم العرق لاقيت زب بابا وقف علي الاخر وانتصب بشدة
ورجعت ادخل زبه في بوقي وارضع فيه وانيك بقي بزبه وكنت هايجه خالص
بابا / مش عارف مالك اليومين دول هايجه اوي كده ليه
أنا / اعمل ايه بس يابو سمره ياعسل زبك علي طول مجنني
بابا / طيب ما انتي كسك كمان بيولعني
ولم سمعت كده سخنت ورحت طلعت قعدت في حضن بابا وزبه دخل جوايا علي طول وانا راكبه على زبه شفايفي عماله تقطع شفايفه وماسكه رأسه وعماله أبوسه واشفط لسانه في بوقي
وبابا نام علي ضهره وانا راكبه عليه
نفسي ترجع زي زمان
بابا / ازاي يعني
أنا / ترجع امجاد زمان بقي وترجع الغرفة السوداء تاني
بابا / مين حكي ليكي
أنا / مش مهم مين اللي قالي المهم اني هكون مبسوطة وعايز ابسطك اكتر
بابا / ساندي انا مكتفي بيكي حتي دلال علاقتي بيه قلت
أنا مبسوط كده
انا / باباي علشان خاطري نفسي اسعدك
بابا/ بعدين ياساندي نتكلم ويلا قومي بقي انتي بتغريني وتركبي زبي علشان تقولي لي كده
أنا / لا يابابا مش كده خالص انت عارف اني بحبك وعمري ما اربط علاقتي بيك بحاجه
ومش هقوم غير لم تنزل لبنك في كسي وتمتعني
بابا / أنا عارف اني مش هخلص معاكي يابت انتي
وراح بابا قلبني ونام فوق مني وانا فاتحه رجلي وهو عمال ينكني ويدخل ويخرج زبه
انا/ متعني يابابا افشخ بنتك اللبوة
بابا / من عيني يالبوتي
أنا / بابا افشخني اكتر
بابا / من عيني
وكمل بابا نيك فيا وقام ووقف ونططني علي زبه
ونزلني قعدت قدام زبه ومسكت راس زبه الحس فيه واعض رأس زبه بسناني وبأيدي بقفش في بيضانه أحلبهم لحد ما بابا نزل لبنه علي بزازي
وقعدنا نتكلم ونهزر مع بعض وحكي بابا لي عن ذكرياته مع الغرفة السوداء
وشغلت اللاب توب وقعدنا نتفرج أنا وبابا علي افلام ليه مع أشخاص مش ظاهر وشهم بيمارس عليهم السادية بس طبعا أنا عرفت مين هما كانت خلود وعمته عفاف ولوران عرفته من جسمها اللي عليه نمش
وفضلت اتكلم لحد ما بابا قالي عن مكان الادوات الجنسية اللي كان بيستخدمها وازاي استخدمها بعد ما عرف اني لي ميول ساديه اني اكون ملكه
بابا / مشكلتك اني فاهمك وعارف حبك للسيطرة ومتأكد انك هتعرفي تمتعي بس مع مين بقي
أنا / بابا سيبه للظروف
وناكني بابا تاني نيكه ممتعه اوي واتعشينا وقعدنا نتفرج على فيلم اكشن لحد ما نمت وانا بتفرج علي الفيلم
وصحيت الصبح معرفش ازاي بابا نقلني ونومني في اوضة النوم
صحيت وقمت اخد دش ولابست بدي كت وهوت شورت ونزلت للدور الارضي الشقة اللي في الدور الارضي وفتحت الباب ودخلت وحصلت المفاجأة
استنوني في الجزء اللي جاي علشان تعرفوا ايه اللي حصل



الجزء الرابع

ونزلت الصبح خد مفتاح الشقة اللي في الدور الارضي وفتحت الباب ودخلت وولعت النور الشقة كانت صغيرة شويه
ولم دخلت اول اوضة لاقيت فيه كنبه جلد وفاتيه وكراتين مقفولة ولاقيت سرير حديد مركون علي جنب وفرشه موجود جنبه ودخلت الاوضة التانية كانت فاضيه اما الصالة كان فيه طقم انتريه قديم دخلت المطبخ كان كل أدوات المطبخ موجوده
والمكان محتاج تنظيف وكان في سجاد وفرش بس مش نضيف
رجعت تاني الاوضة وفتحت الكرتين فرحت جدا حسيت اني لاقيت كنز كان في الكرتين ازبار صناعية بأحجام مختلفة وكرابيج جلد بأطوال مختلفة وفيبريشن كبير وكلبشات
والكرتونة التانية كان فيها ملابس داخليه مثيره (طقم قطه بالأطواق وسلاسل وطقم جلد نسائي وقمصان ولانجيري )
وعلقات حديد واحزمه جلد وكان في عصي خيرازن مركونة جنب السرير الحديد وفي قماش اسود ملفوف في كيس بلاستيك كبير ولمبات ليد بالألوان مختلفة
حسيت اني كل اللي كان في الغرفة السوداء اللي بابا كان مجهزه موجود هنا
طلعت كل حاجه وقعد اتفرج واشوف واستمتع واتخيل كل حاجه ممكن تحصل واستخدمه بالأشياء دي
قعدت افكر اعمل ايه بكل الحاجات دي واستخدمها فين وازاي
وقررت اني اعمل الغرفة تاني هنا بس محتاجه توضيب وتجهيز والمكان محتاج تنظيف كتير
وطبعا بابا سافر وهحتاج حد يساعدني وقررت اني
ابداء التنفيذ وقررت اني أستعين بدلال وخلود وأول خطوة هعملها اني انضف المكان
اتصلت علي خلود
أنا / الو
خلود/ اهلا ستي
أنا / تعالي لي حالا
خلود / حاضر هطلع ليكي
أنا / لا تعالي الشقة اللي في الدور الارضي
خلود / ليه الدور الارضي
أنا / انتي هتتناقشي معايا
خلود / من عيني
ونزلت خلود خبطت براحة علي الباب
فتحت الباب ودخلت خلود
أنا / تعالي ادخلي
ودخلت خلود الشقة وكانت مستغربه
خلود / هنعمل ايه هنا
أنا / عايزه الشقة دي تنضف
خلود / ايه ازاي يعني
أنا / هتتناقشي تاني
ومسكت عصاية غليظة طوله حوالي سبعين سنتي عامله زي رجل الكرسي وضربتها علي طيزها
اااااااااااااااااااااااااي
وده اول درس ليكي انك مش تتناقشي معايا في شئ اطلبها
خلود / حاضر خلاص
وجبت كرسي كان عليه تراب
أنا / نضفي الكرسي ده
خلود / حاضر وراحت مسكت قماشه وهتمسح الكرسي بيه
وضربتها تاني علي طيزها بنفس العصاية
اااااااااااااااااااا ااااااااااااااااي ليه تاني عملت ايه غلط
اقلعي التيشيرت اللي انتي لبساه وامسحي بيها الكرسي
ونفذت خلود الكلام وقلعت التيشيرت ومسحت الكرسي ونضفته
خلود / اتفضلي اقعدي
وقعدت وانا حاطه رجل علي رجل
تعالي هنا وقربت خلود ووقفت قدامي شديت حلمات بزازها
بأيدي
أنا / تعرفي كهربائي كويس
خلود / لا بس ممكن اعرف ليه
أنا / لا مش من حقك تعرفي
خلود/ حاضر
أنا / غوري عايز الشقة دي تكون بتلمع من النظافة وكل حاجه فيها تتمسح حتي الاطباق والمطبخ كامل ينضف في ساعة زمن بالكتير
خلود / ساعة قليله اوي
قربتها عليا ومسكت ودنها وهمست في ودنها
أنا قولت ساعة يعني ساعة نفذي غوري يلا
خلود / ابداء منين طيب
أنا / تعالي هنا اقلعي الشورت ده كمان
خليكي عاريانه كده وضربتها علي قفاه
اااااااااااااااااااااااااي براحة ياستي
أنا / يلا يابت بطلي مرقعه
خلود / حاضر ياملكة دي شكلها هتكون مدعك وهنرجع ايام زمان تاني
انا / هبسطك يابت
وبداء خلود تنضف كل حته في الشقة
ورحت أنا اتصلت علي دلال
أنا / آلو
دلال / ياه اخيرا عاش من سمع صوتك طبعا بابا مسافر وانتي عايز ترتاحي هجيلك حالا
أنا / لا يكسمك هتسمعي صوتي كتير الايام اللي جايه
دلال / صوتك بس
أنا / شرموطه من يومك بس اوعدك هزبطك انتي كمان
دلال / بجد اجي دلوقتي وحشني السحاق معاكي يابت ياسوسو
أنا / بت ياسوسو طب وشرفك المهتوك ده يخليك تقوليلي ياستي
دلال / طبعا ستي مش ابوكي يبقي الملك تبقي انتي ستي
أنا / شوفتي رغي كسمك نساني أنا عايزها ايه
وانا بتكلم لمحت خلود بتبص عليا وشوفت في عينها تساؤل
طيب بسي يادلال بقولك كنت عايز كهربائي شاطر
دلال / عايزها في ايه
أنا / هيعمل شويه شغل كده
دلال / فين
أنا / بقولك ايه تعرفي حد ولا ايه
دلال / يعني شركة ابوكي كله مهندسين وصنايعية
ومش اعرف ابعت ليكي كهربائي
أنا / طيب اخلصي وابعتي حد بس يكون كويس ومطيع
دلال / طيب اجيبه واجي
أنا / اه ياوسخه ماشي تعالي
تعالي هنا يابت
أنا / مالك بتبصي كده ليه لي
خلود / مفيش حاجه
ورحت مسكت كسها بأيدي وشديته انطقي يابت
اصلي انتي هتسبيني وتجيبي حد تاني
وعرفت انها بتغيير روحت قربت ايدي ادعك زنبورها وكسها
أنا / هههههههههههه ياهبله لا دي دلال صديقها
خلود / يعني مش هتاخد مكاني تحت رجلك
أنا / طب ليه متكونوش انت الاثنين تحت رجلي
خلود / دي شكلها هتبقي مدعكه بجد
أنا / وحيات شرفي يابت يخليكي تتبسطي اوي
وانا بكلمها ايدي بتدعك في كسها وببعبص كسها وحسيت بماية كسها وهي بتغرق ايدي
ايه يابت الميه دي كلها
خلود / اصلي أنا مولعها خالص وانا بخدمك كده وشغاله خدامه عندك وبنضف
أنا / بس كده يعني ده اللي مهيجك
خلود / الصراحة لا
أنا / امال
خلود/ اصلي كنت بدعك في كسي قبل ما انزل
رحت أنا خرجت ايدي من كسها يلا روحي كملي نضافة عقابنا ليكي
خلود / ليه بس
أنا / علشان بعد كده يابنت الكلب مش تنزلي عسلك غير بأذن مني وتتعلمي انك مش تلعبي في نفسك تاني
خلود/ أنا اسفه مش هعمل كده تاني بس بعد اذنك اسمحي لي انزل
أنا / لا مش دلوقتي
خلود/ حاضر اللي تشوفيها حضرتك
أنا / كملي تنظيف
ورجعت خلود تنضف الفرش وتمسح الارض
وانا قاعدها احطي مناكير في ضوافري
وكانت خلود قربت تخلص الصالة والاوضة الصغيرة ولم خلصتهم خده ودخلت الاوضة اللي فيها الحاجات
وقفت خلود مستغربه ومزبهله
أنا / مالك تنحتي كده ليه
خلود / ياه علي الذكريات انتي عرفتي مكان الحاجات دي منين
أنا / ملكيش دعوة
وراحت مسكت زب صناعي كبير اسود مقوس وليه راسين
خلود / ياه الزب ده هنا اخيرا لاقيتها
أنا / مش معني ده تحديدا
خلود / اصلي ابوكي كان بيخلينا أنا وأمي ننيك بعض بيه
واحنا بنتساحق ومن زمان كان نفسي الالقاه
أنا / ليه عاجبك اوي كده
خلود / اصلي نفسي البسه في كسي وانيك الخول حاتم بيه
أنا / هههههههههههه هتعرفي
خلود / ما هو انتي اللي هتخلينا نعمل كده ابوكي زمان خلاني عملتها مع امي ودلوقتي انتي هتخليني اعملها مع حاتم
أنا / ماشي يالبوة قوليلي بقي تعرفي توصفي الاوضة اللي كان ابويا عاملها
خلود / اه طبعا لسه تفاصيل الاوضة كلها في خيالي
أنا / طيب بسرعة كده نضفي التراب اللي فيها وامسحيها
خلود / طيب اي حاجه منك
أنا / خلصي وهبسطك
خلود / من عيني حاضر ياملكة دي شكلها هتكون ايامي اللي جايه حلوة
وخرجت من الاوضة علشان خلود تنظفها
ولم خلصت طلعت قعدت تحت رجلي شعرها كله تراب ووشها كله تراب وأيده وسخة ومسكت رجليا
زقتها بعيد عني ابعدي ايدك الوسخة دي عني وقومي استحمي والبسي هدومك
خلود / وحيات ابوكي ريحيني
ضربتها بالرجل في بطنها بعد أكده اسمه سيدي ولا نسيتي
خلود / ما قدرش انسي
أنا / غوري يلا بسرعة
ودخلت الحمام تستحمي وخلصت
خلود / اجي ادعك رجل حضرتك
أنا / لا غوري النهاردة كفايه عليكي كده
ومشيت خلود وقعد ولاقيت دلال وصلت ومعاها الكهربائي
ولم وصلت دلال حضنتني ومن غير ما الكهربائي يأخذ باله مسكت كسها بأيدي
دلال / اااااااااااااي بصوت واطي مكتوم
أنا / في حاجه ياحبيبتي
اتكسفت دلال لا لا اصلي رجلي شدت عليا شويه
انا / طيب تعال يااسطي
الاسطي / اسمي احمد
أنا / طيب تعال يااسطي وبطل رغي كتير
احمد / حاضر بس حضرتك ممكن تقولي اي احمد بس
في عقل بالي احا بكسمك انت هتصاحبني
أنا / ماشي يااحمد
ودخلت الاوضة ومعايا احمد ودلال
أنا / بصي بقي يااحمد عايزك تظبطلي الإضاءة
احمد / ما هي شغاله اهي
أنا / لا هتشيل الكشافات خالص ونضف وركب الاسبوتات دي
وكانت الاسبوتات بتعمل لون احمر واصفر وابيض وكان في بتقلب نور
احمد بس حضرتك هتغيير الإضاءة ليه
أنا / ملكش دعوة
احمد / حاضر بس ذوقك حضرتك في اختيار الالوان الإضاءة حلو وكمان في أماكن تركيبها هو المكان ده هيتعمل استوديو تصوير
أنا / اه
احمد / حضرتك هتصوري ايه هنا
دلال / احمد اعمل اللي يطلب منك ومتسالش كتير ونفذ تعليمات الهانم وانت ساكت
احمد / حاضر يادلال هانم بس الفكرة علشان اساعد واعمل شغل صح
انا / بقولك عندك فكرة عن تجهيز مكان زي الاستوديو
احمد / طبعا ولو ده هيكون استوديو حضرتك محتاجه عازل صوت
أنا في عقلي صحيح الحمار ده بيتكلم صح علشان الاصوات وكده
أنا / طيب يااحمد ايه ناقص علشان المكان ده يتعزل وانت هتعرف تعزل الصوت وتعمل الشغل ده
احمد / اه طبعا
طيب يااحمد شوف كل المطلوب وهسيبك يومين تجهز المكان ده بمعرفتك علي أنه استوديو الإضاءة والعزل وكل حاجة
أنا / دلال كل اللي يطلب احمد يتنفذ
دلال / حاضر يا هانم
وطلب احمد الواح ومعدات وخليت دلال تجيب كل المطلوب وفعلا بعد يومين نزلت اشوف الشغل اللي احمد عمله وطلبت من خلود تنزل وبداء احمد في تشغيل الإضاءة وكان المكان اجمل من ما تخيلتها
انا / لخلود تفرق ايه عن اللي قبلها
خلود / دي اجمد من اللي كانت قبل كده
وطلبت منه يركب القماش الاسود علي الحوائط وركب القماش
احمد / ايه راي حضرتك في المكان
أنا / تمام زي الفل
احمد / حضرتك تؤمري بحاجه تاني
انا / اه
وطلبت منه يركب علقات حديد في الحوائط وركب علقات في السقف وسلاسل مدليه من العلقات وجهز كل حاجه وبعد ما خلص
احمد / بقولك ايه هو المكان ده هيكون ايه بالظبط
أنا / هي دلال مش قالت ليك تنفذ المطلوب وبس
احمد / بصراحه اه بس عندي فضول اعرف
أنا / اه فضول وعايز تعرف
احمد / اه
انا / مش خلصت شغلك شكر وحسابك هيوصل وبزيادة
احمد / مسك ايدي جامد وشدني عليه
بصي ياكتكوته انتي أنا شوفت كل حاجه اللي في الكراتين وعرفت انتي بتجهزي لايه خليكي لذيذة كده وانتي بقي والفضائح وكده
أنا / اه يعني انت بتهددني تمام
طيب انا ممكن اخليك تنام معايا وانت صح بلاش فضائح
احمد / ياريت
وبداءت اتكلم معاه بمياصة وإغراء
أنا / طيب تحب تبداء بيا ولا بيها
احمد / انتي بتتكلمي جد
أنا / طبعا هو انت مش مصدق ولا ايه
احمد / بسهولة كده
انا / مش احسن من الفضائح
ومسكت زبه بأيدي ادعك فيه وبأيدي التانية بحسس علي شعر صدره وقربت منه بشفايفي وراح هو باسني وحضني جامد
أنا / طيب اصبر اجهز بس
احمد / مش هصبر مش قادر خلاص
أنا / طيب ابداء بخلود علي مجهز أنا
احمد / لا أنا عايزك انتي
قربت من شفايفه تاني اصبر ياروحي هدلعك
وخرجت فهمت خلود تعمل ايه
واستنيت شويه وقلعت خالص ولبست زب صناعي بحزام ودخلت عليهم كان هو واقف وحاطط أيده وراء زي ما يكون مربع أيده وراء ضهره وخلود قاعده قدامه تمص في زبه
ورحت أنا وقفت وراءه احسس وأبوس ضهره وهاج وفقد تركيزه وعلي غفله منه ركبت كلبش في أيده اليمين وبحركة سريعة ركبت كلبش في أيده. الشمال وكلبشت أيده وراء ضهره
احمد / انتي بتعملي ايه وايه ده
أنا / هتعرف دلوقتي يكسمك مش عايز تعرف وعندك ف
وخلود مسكت زبه تعض فيه جامد بقي مش عارف يتحرك ولا يبعد خلود عنه
ورحت أنا دخلت الزب في طيزه
احمد / اااااااااااااااااااااااااي يابنت الكلب هنيكك
انا / هههههههههههه ياخول هنشوف
وراح احمد يحرك رجله ويفرك وخلود بتعض في زبه جامد
احمد /ياولاد الكلب
وكل ما هو يصرخ ويشتم أزيد من دخول الزب جواه
روحت شاورت لخلود أنها تسيبيه وتقوم تصور
وقامت خلود وجابت التليفون وبداءت تصور كان هو وطي يبص علي زبه اللي ورم من كتر عض خلود
وطبعا هو مفلقس يشوف زبه ومشغول بزبه والألم اللي فيه وانا مكمله نيك وهو عمال يتأوه
والموقف مستغرقش اكتر من دقيقة وكان ثانيه كانت خلود لقطة مقطع فيديو وش احمد واضح فيه وهو مفلقس بالشكل ده
وزبي جواه وطبعا خلود كانت محترف تصوير مش مبينه وشي
بس باين اني في ست بتنيك احمد واللي يشوف الفيديو هيقول أنه مستمتع وهو مفلقس كده
انا / وريني الفيديو كده ياخوخة اممممممممم برافو عليكي التصوير حلو اللي يشوفه كده يقول اني الخول مستمتع وهو بيتناك شوف كده ياعرص فيديو حلو ايه رايك بقي عرفت ايه اللي هيحصل هنا
احمد / هنيكك يابن العرص
انا / فكر بس وانا هفضح كسمك
احمد / ماشي ياساندي
انا / خليك شاطر كده وكويس وملكش دعوة باللي اتعمل هنا وانا مش هفضحك هافكك تمشي وحسابك هيوصل ليك وبزيادة
ولبس احمد هدومه وهو في دمع في عيونه وحزن وكسره
وبص ليا بغل
انا / اخلص هتعقد تبص ليا كتير غور بقي يلا
وخرج احمد وجاءت خلود قعدت تحت رجلي ورفعت رجلي لفوق تحسس عليه وتبوسه
خلود / يلا بقي ياملكة نعمل افتتاح الاوضة
انا / لا مش دلوقتي
خلود / امال امتي بقي انا تعبت وعايزه ارتاح
انا / اصبري بالليل لم بابا يوصل من السفر
وجهزت نفسي واستنيت بابا في الشقة الجديدة
علشان لم يوصل يشوف اللي عملته وجهزته ويفتتح الغرفة السوداء ويعيد امجاد الماضي من تاني
وده اللي هنعرفه في الأجزاء اللي جايه وحياتي واللي حصل فيه بعد ما جهزت الشقة
استنوني في الجزء القادم وتقبلوا تحياتي


الجزء الخامس

واسف على التأخير جدا
واول ما وصل بابا خد دش سريع وخرج وهو جاي عليا بسرعة
بابا /اشتقت لك يا سوسو وقرب مني وحضني وفضل يبوس فيا بهيجان وشهوة واشتياق وحاول يدعك كسي وبزازي بس انا منعته وطلبت منها يلبس هدومه
استغرب بابا وحاول يعرف السبب بس انا فهمته اني يصبر وهيشوف ويعرف كل حاجه دلوقتي ودخل بابا يكمل لبس
و بعد ما بابا لبس نزلنا أنا وهو علي الشقة
ودخلنا وشاف التجهيزات الجديدة وكانت الإضاءة مبهرة
ووقف بابا يتفرج علي الاوضة والتجهيزات وسرح ومردش عليا لم سألته عن رأيه في الأوضة وفضل سرحان شويه
ورجع يبص ليا وهو عينه كلها سعادة وانبساط
انا / ايه رايك في الأوضة
بابا / زي ما هي متغيرتش كتير هي الإضاءة مختلفة شويه والعلقات كتير بس جميله دي زي زمان واحسن
وكنت وهو بيتكلم ومنبهر بالاوضة كنت انا نزلت قعدت علي ايدي ورجلي تحت رجلينا بابا وراح بابا مسك ايدي ووقفني وبص في عيني انتي ملكة والملكة مينفعش تكون كلبه أو خدامه لحد
انا / بس انت ملكي وسيدي ومش اي حد
بابا / وانتي الملكة بتاعت الملك مينفعش تكوني خدامه
تعالي وخدني بابا ورحنا ناحية السرير وفتح بابا الستارة وطلعنا علي السرير
وكان وصف السرير عليه مفرش احمر حرير والجناب عليها ستارة قماش شفافه وفي ضوء احمر من كشاف راكب فوق السرير منور السرير بإضاءة حمراء والسرير عليه ريش نعام معموله علي شكل هوايه شغل العصر الفرعوني كده ونومني بابا علي السرير وقعد جنبي
بابا / اميرتي وملكتي تؤمر بايه
انا /ملكي وسيدي مينفعش اؤمرك أنا ملكك يامولاي
انتي اميرتي وامورتي وحبيبتي ونزل بابا قرب مني وباسني في جبهتي ونزل قرب من شفايفي وباسني في شفايفي وانا كنت قافله شفايفي وبابا حرك لسانه علي شفايفي علشان افتح شفايفي ويبوسني وانا قعدت ادلع عليه واقفل اكتر شفايفي وهو يحاول وبداء يضايق ورحت خرجت جزء صغير من لساني وبابا لمس لساني بطرف لسانه وحسيت بكهرباء ودخلت لساني تاني وهو حاول تاني وفضل يحرك لسانه علي شفايفي ورجعت خرجت جزء اكبر من لساني وراح هو بسرعة حاول يشفط لساني ورحت أنا بسرعة دخلت لساني تاني وهو غضب اكتر وراح مسك بوقي بأيده يحاول يفتح بوقي وصرخت لأني هو مسك بوقي جامد ولم صرخت واتوجعت صعبت عليه وراح هدي شويه
بابا / سوسو خرجي لسانك يابت عايز اشفط وادوق عسل وشهد بوقك
انا /تؤق تؤق
بابا /سوسو بطلي دلع بقي عايز اسكر وادوخ من طعم وشهد بوقك طعم لسانك بيسكرني يابت
أنا/ بجد ياباباي
بابا /بجد ياروح قلبي
حصري لمنتديات العنتيل الجنتل الزبير
وحسيت بنشوة من كلام بابا وخرجت لساني وقام بابا هجم علي بوقي يشفط ويسحب لساني في بوقه وفضل يشفط لساني ويبلع شهد لساني وفضلنا أنا وهو بنبادل في شفط ولحس الألسنة لبعض ورجع هو يشفط ويلف لسانه في بوقي
وبعد كده نزل ونام علي رأسه وغمض عنيه
وسكت أنا شويه مرديتش اعمل حاجه علشان اسيبه في حالة النشوة اللي هو فيه ومكنتش فاهمه اي اللي حصل ليه من طعم بوقي ولساني وبعد شويه فتح عينيه
انا /بابا ممكن سؤال
بابا /اتفضلي
انا / ايه المتعة اللي بتحسه لم تشفط لساني يعني بتحس بايه وكده
بابا / هقولك جربتي طبعا شعور انك تسكري صح
انا/ طبعا
بابا /هو بقي نفس الشعور والإحساس بحس بالأدرينالين يعلي واحس بنشوة واحس اني دماغي رايقه
وبطلي رغي بقي وهاتي كاس كمان من لسانك وريقك اللي بيسكرني وراح بابا شفط لساني وفضل يمص فيه ويشفط ريقي ويبلعه وحسيت في الوقت ده ادي ايه بابا بيحبني ويعشقني وحسيت بمتعة رهيبة وحسيت ببلل في كسي من كلام وهيجان بابا وهو بيبوسني بس وكان بابا فتح سوست التيشرت وبيحسس علي بزازي ومحستش ازاي دي حصل بس حسيت بلمسات أيدها علي بزازي
وبعده ساب بابا لساني وبداء ينزل يلحس رقبتي وينزل علي صدري وبزازي وكان بيحسس ويلحس جسمي بزازي برومانسية اوي وفعلا الوقت ده علي ادي ما كنت محتاجه اني اتناك جامد اوي من بابا علي قد ما حسيت بمتعة الممارسة برومانسية وفعلا بابا كان محترف بيعرف امتي يكون رومانسي وامتي يكون شرس بس فعلا كنت محتاجه رومانسية وحضن بابا
وكمل بابا رضاعه في بزازي ونزل بلسانه علي سرتي وبطني وفضل يلحس لحد ما لاقيت ايد بابا بتنزل البنطلون الفيزون اللي كنت لابساه وقرب بلسانه من قبة كسي يلحسه ونزل علي زنبوري يشفطه ورجع تاني ودخل لسانه في سرتي وزاد بلل كسي اكتر
وبعده نزل بابا وقرب بلسانه من شفايفي كسي وبداء يبوسهم ويبعد بوس خفيف وكسي وشفايف كسي مقفولين وكان يبوس كسي ويرجع يحرك لسانه علي كسي
ويدعك زنبوري ويحركه بطرف صباعه ويلعب فيه وزادت شهوتي
وكنت عايزه بابا يدخل زبه ويطفئ نار كسي اللي ولع
انا/ بابا ومسمعنيش يابابا
بابا / عايز ايه يروح بابا
بصيت ناحية زبه وبصيت علي كسي
بابا /مالك في ايه بس
غمضت عيني وكنت مكسوفه وفعلا كنت مكسوفه مع اني مش اول مرة طبعا اتناك من بابا بس النهاردة كنت حاسه اني اميره فعلا من تعامل بابا مع جسمي
وراح بابا نزل بلسان يلحس كسي ودخل لسانه جوه كسي وفضل يشفط عسل كسي ويستطعمه علشان يحس بطعم عسل كسي وكان بيدخل لسانه ويخرجه
وانا خلاص مش قادره من الهيجان اللي انا فيه وكنت بشد راس بابا اكتر علي كسي كنت عايز لسانه يوصل لآخر كسي لأبعد نقطه جوايا وبابا كان بيلحس برومانسية وروقان وانا بتقطع من الهيجان
انا / بابا كفايه
بابا /كفايه ايه بس
انا / ارجوك كفايه مش قادره
بابا / وانا لسه مشبعتش من كسك ياسوسو
انا / بس خلاص انا مش قادره
بابا / طب عايز اعمل ايه
انا / امممم متكسفنيش بقي
بابا / اكسفك ليه بس
انا / انت عارف انا عايزه ايه
بابا / طب عايزه ايه علشان أنا مش عارف
انا / يوه يابابا بقي يلا بقي
بابا / يلا ايه بس قولي وعلي فكرة مش هدخله غير لم تقولي دخل زبك يابابا
ورجع يكمل لحس وشفط وعض في زنبوري ويسرع كل ده علشان يهيجني ويخليني اقول دخل زبك بس انا كملت عند ومردتش أقولهله وهو يزيد في نيك كسي بلسانه ويسرع في اللحس لحد ما حسيت اني خلاص مش قادره
ورحت همست بصوت واطي دخل وسكت
وراح بابا ضحك وقال لي مش هدخله غير لم تقوليه بصوت عالي وتقوليه صريحه دخل زبك يابابا ورجع يكمل لحس في كسي
وفعلا كنت خلاص مش قادره وفضلت متماسكه شويه بس خلاص مبقتش قادره
وقولته بصوت عالي من هيجاني وشهوتي وراح بابا قام في اقل من لحظة كان نزل الشورت بتاعه وخرج زبه اللي خبط في كسي وهو خارج من الشورت ودخل زبه في كسي مرة واحدة رشقه في كسي وخرجت مني اااااااااااااااه طويله وقويه ومكنتش صريخ بس كانت اه بنشوة وسعادة خلت بابا يهيج عليا اكتر ويسرع في نيك كسي وعليت آهاتي وزاد بابا من قوة النيك وده خلي شهوتي تعلي واحضن بابا بقوة واشده عليا اكتر واعصر زبره بكسي وأمسك راس بابا اقربهم من بزازي
وبابا رضع من بزازي بقوة وكان بيعض بزازي ويرضع فيهم وانا أعصر زبره وانزل شهوتي اللي نزلت بغزارة وقوة وكانت من امتع المرات اللي نزلت فيه شهوتي وفكرتني بأول مرة امارس الجنس مع بابا وانزل شهوتي ومن قوة نزول شهوتي روحت في سبات عميق ونوم وفضل بابا حاضني وزبه جوايا اكتر من عشرين دقيقة وهو زبه ارتخه جوايا وهو نائم عليا وحاضني ومش عايز يتحرك أو يخرج زبه لحد ما فوقت وأدركت ورحت مفتحه عيني وبصيت لبابا اللي حضني جامد وراح عادل نفسه ونام علي ضهره وفضلت نايمه علي دراع بابا وهي ضاممني علي صدره وطبعا كان زبه واقف لفوق وعليه اثار شهوتي وكان بيلمع من عسل كسي واتشجعت و قمت وسندت علي ايدي وبأيدي الثانية بداءت احسس علي شعر صدر بابا وافرك حلمات صدره بأيدي والعب فيهم وقرب بشفايفي من شفايف بابا اللي قرب مني اكتر وخرجت لساني وقربته من شفايف بابا واحرك لساني علي شفايفه وهو يفتح بوقه ويحاول يشفط لساني
ولكن أنا كنت بسحب لساني وابعد شفايفي ولساني عنه وفضلت اعمل كده واقرب وابعد لحد ما بابا فهم اللعبة وساب نفسه وانا اندمجت وراح هو شفط لساني جوه بوه وفضل يشفط فيه ومش عايز يسيب لساني لدرجة اني حسيت اني لساني هيخرج من بوقي وحاولت تبعد لكن بابا كان حاكم سيطرته عليا وسلمت ليه نفسي ولساني اكتر من عشر دقائق يبوس ويشفط لساني وكانت بوسه طويله لحد ما بابا هدي وانا رحت نزلت بلساني احركه علي صدر وبطنه ونزلت بلساني لحد ما وصلت لزبره وبداءت رحلة المتعة مع زبر بابا
مسكت زبه بأيدي اخبطه في وشي واشم رائحته واقرب لساني من راس زبه والمسه بطرف لساني وارجع ابعد لساني عن زبره لحد ما بابا قرب وحاول بحرك نفسه علشان يوصل زبره للساني وفعلا رحت لفيت لساني علي راس زبره وفضلت الحس راس زبره ودخلت الرأس في بوقي وفضلت اشفط الرأس واستمتع بحجم راس زبره اللي كانت كبيرة ومليه بوقي ودخلت زبره اكتر في بوقي وفضلت اشفط والحس زبره واضرب عشره لزبره ببوقي وانيك بوقي بزبره الكبير وأيدي عماله تدعك في بيضانه الكبار وحسيت ببلل في كسي ورحت قمت نمت فوق زبر بابا وفضلت الحك زنبوري في زبره واتحرك علي زبره وكان زبره بين شفايفي كسي وكنت كل ما اتحرك راس زبره تغبط في زنبوري اكتر وكان بابا خلاص ولع وعايز يدخل زبه بس انا كنت مبسوطة وانا عمال اتحرك علي زبره وهو بيحك ويتحرك بين شفايف كسي اللي اتبل اكتر وساعد بابا علي اني زبره يدخل جوه كسي وانا بتحرك
حصري لمنتديات العنتيل الجنتل الزبير
وراح بابا مسكني من وسطي وانا راكبه فوق منه وفضل ينيك كسي ويرفعني علي زبه ورحت أنا نمت عليه وميلت اكتر ببزازي علشان اقربه من بوق بابا
وبداءت اتحرك علي زبره وهو ماسك بزازي يرضع فيهم ويأكل حلمات بزازي
وانا بنيك نفسي بزبره وزاد الهيجان اللي كنا فيه بابا بيرضع ويقطع بزازي وانا بنيك نفسي وشهوتنا مولعه وراح بابا طلب مني أننا ننزل مع بعض وفعلا سرعنا النيك وانا بتحرك علي زبره وهو بيتحرك معايا وبزازي في بوقه وعمال يحاول يرضع ويشفط في بزازي ومن هيجانه عض حلمت بزي اليمين كانت هتقطع في بوقه وانا ولعت جدا من عنف بابا وتعامله مع بزازي وسرعت اكتر وبداءت شهوتي تنزل ورعشتي تزيد وحسيت بكهرباء في كسي مع أول نقطة لبن نزلت من بابا وفعلا بداءنا التنزيل مع بعض وفضل بابا ينقط لبنه وينزله مع كل رعشه من كسي ومع اخر رعشة وهزة كان بابا صفه آخر نقطة لبن من زبره ونمت في حضن بابا وانا راكبه علي زبره وفضلنا كده لحد ما فقت من شهوتي ونمنا جنب بعض
انا / ياسلام يابابا احلي افتتاح للغرفة
بابا / هههههههههههه
انا / عارف يابابا أنا بعمل كل ده علشان اسعدك
بابا / ومين قال ليكي أني مش سعيد عارفه ياساندي من ساعة ما جيتي وانا حسيت بطعم وحلاوة الايام وجودك نور حياتي من تاني وراح باسني بابا في خدي
أنا / علي فكرة بقي احنا هنبات هنا
بابا / لا كفايه كده هنطلع شقتنا أنا عندي شغل بكره انا لسه راجع من سفر ولازم اروح الشركة
انا / لا مفيش شغل لمدة أسبوع انت هتعقد هنا مش خارج
بابا / لا مش هينفع لازم اروح الشركة
انا / بسيطة الشركة والشغل يجي لحد هنا
بابا / متهزريش في شغل مهم
أنا / مش بهزر وغلاوتك عندي الشغل هو اللي هيجي لحد هنا
ويلا بقي ماتضيعش وقت ومتعت سوسو حبيتك ولا انت كبرت يابو سمره
وضحكت بمرقعه
وراح قام بابا وقرب من رقبتي وعض رقبتي جامد وصوت
اااااااااااااي براحة
بابا / دي علامه بسيطة علشان لم تشوفيه بعد كده تعرفي اني ابو سمره جامد وختمه سائب اثر علي لحمك
ونزل بابا يكمل لحس لحد ما وصل لبزازي يرضع فيهم وكان بيرضع بعنف ويشد حلمات بزازي بسنانه
انا / برارررراحة يابابا
بابا / مفيش براحة هقطع لحمك واسيب اثر علي لحمك الطري الملبن ده يابت
لحمك مغري وجسمك فاجر يالبوتي
انا / افشخ لبوتك واقطعني أنا ملكك
بابا / انتي اميرتي وروحي
وكمل بابا رضاعه ونزل يلحس كسي شويه وراح نام علي ضهره وقلبني طلعت فوق منه وقعدت بكسي علي بوقه وكمل بابا لحس في كسي وكان بيقرب بلسانه من خرم طيزي
انا / عاجبك
بابا / هو ايه
انا / اللي بتدخل فيه لسانك ده
بابا / هههههههههههه خرمك
انا / اه
بابا / طبعا عاجبني نعومته وريحته الجميلة دي
وطبعا كان خرمي رائحة جميله لأني بستخدم كريمات تفتيح وله رائحة جميله
ورجع بابا يلحس وينيك خرمي بلسانه ويشم رائحته
وهيجت ورحت من كلام بابا علي خرمي وحبيت يكون خرمي اقرب اكتر لبابا
ولافيت نفسي ونمت علي زب بابا في وضع 69 ومسكت زب بابا ارضع وامص فيه وهو يلحس وينيك خرمي ويبدل بلسانه بين كسي وخرم طيزي اللي ولع من لسان بابا وده خلاني أزيد في إدخال زب بابا في بوقي وامصه اسرع
وهو يبعد بين فلقتين طيزي ويدخل لسانه اكتر في خرمي لحد ما عسل كسي نزل وخرج من كسي ونزل علي خرم طيزي وأصبح خرم طيزي مليان من عسل كسي ولعاب لسان بابا وحسيت بخرمي بيقفل ويفتح ومحنتي زادت ورحت قومت من علي بابا وفلقست قدامه وباعدت بين فلقتين طيزي بأيدي
وراح بابا قام ودخل زبه علي طول في طيزي ومسك شعري يشدني عليه اكتر وينيك خرمي وكان بابا بيفشخ خرمي بزبه وحسيت اني زب بابا جوايا كله
انا / براحة يابابا انت بتنكني جامد اوي أزل مرة زبك يوجع طيزي كده
بابا / طبعا لازم يوجعك كده لأني مدخله كله جواكي
انا / ليه هو قبل كده مكنتش بتدخل كله
بابا / هههههههههههه طبعا هو انتي كنتي فاكرة اني بدخل زبي جوه طيزك
انا / امال ايه
بابا / أنا كنت بدخل نصه بس
انا / امممممم طب دخل نصه بس طيزي وجعتني
بابا / لا طبعا خلاص ده كان زمان
انا / طيب براحة بقي علي خرمي
وبابا همهم وكمل نيك ورزع في طيزي اللي اتفشحت جامد جدا من حجم زب بابا وراح بابا نام علي ضهره وقعدني بطيزي علي زبه وفضل ينططني علي زبه اللي كان جوايا كله وناكني بابا في الوضع ده ورجع نومني علي بطني وقام نام فوق مني ودخل زبه تاني في طيزي
انا / كفايه بقي مش قادره
بابا / تؤق تؤق
انا / يابابا ارجوك كفايه
بابا / لم املاءه لبن ياسوسو
انا / خلاص هي شبعت علي كده
بابا /اسكتي بقي خليني اتمتع بطيزك الملبن دي وخرج بابا زبه وراح قعد يضربني علي طيزي بكف أيده
بابا / ايوه كده هزي طيزك الجيلي دي شكلهم حلو وهما بيتهز طيزك ملبن
وفضل بابا يضربني علي طيزي اللي حمرت من الضرب وراح بابا نزل بلسانه يلحس خرمي شويه ورجع بل زبه من لعابه ودخل زبه تاني وعدلني ونمت علي جنبي وهو نائم ورايا وينيك في طيزي وفضل شويه ينكني كده براحة واحنا نايمين علي جنبنا وبعد كده قام بابا وسحبني ووقفني علي رجلي
وربط ايدي الاثنين في عمود السرير وباعد بين رجلي ووقف ورايا ودخل زبه وكمل نيك في طيزي واحنا واقفين وانا تعبت بس مش من ربط ايدي انا تعبت من النيك علي الواقف بس كان ممتع النيك من بابا وبصراحة كنت سعيدة بس في نفس الوقت حسيت بإرهاق وتعب بس مش عايزه اتكلم علشان مفصلش بابا
اللي حس وفهم اني خلاص تعبت وراح فاككني ورفعني علي أيده ونومني علي السرير وقعد جنبي
انا / كمل يابابا وقفت ليه
بابا / علشان أعلمك أول درس في السادية
انا / ايه هو بقي ياباباي ياعسل
بابا / عايزك تتعلمي امتي توقفي ممارسة العنف
انا / امتي ياسي بابا اوقف
بابا / لم تحسي اني الخاضع مش قادر يكمل أو حس بتعب توقفي
انا / بس انا كنت مبسوطة اوي بس أرهقت وتعبت شويه
بابا / وده تاني درس عايزك تتعلميه عايزك تعرفي امتي الخاضع يكون مبسوطة ومش تعبانه ويستحمل الآلام اكتر وامتي يكون مبسوط بس مش قادر يستحمل وتعب
يبقي دلوقتي احنا اتعلمنا درسين الاول امتي توقفي العنف وازي تفرقي بين شعور الخاضع وهو مبسوط بس مش قادر ومش هيستحمل وشعوره وهو مبسوط وقادر يستحمل عنف المسيطر ودول محتاجين تدريب ومعرفة وفهم لشخصية الخاضع وقوة احتماله وطبعا لم توصلي لكده الخاضع هيكون مطيع اكتر ويعشقك اكتر ودي طريقة للمحترفين من المسيطرين وفي طريقة تانيه بقي وهي انك تتفقي مع الخاضع علي علامه أو إشارة معينه لم الخاضع يعمله تتوقفي عن ممارسة العنف أو زيادة العنف
انا / طيب تمام فهمت بس ازاي اقدر افرق بين شعور الخاضع هل مبسوط وقادر يستحمل ولا مش قادر
بابا / سؤال حلو من ميسترس هتكون شطوره
الخضوع ياساندي هو حب الخاضع للمسيطر والحب ده نابع من قوة وشخصية المسيطر يعني شعور متبادل بينهما لازم يكون في مشاعر بين الطرفين وقبول وفهم لرغبات بعض مش عنف وعقاب وخلاص أو ضرب وخلاص لا طبعا
انا / يعني لازم يكون في فهم لمشاعر بعض وطلبات ورغبات بعض
بابا / طبعا
انا / يعني أنا هدرس شخصية الخاضع
بابا / مش بالظبط بس تفهمي هو بيحب ايه وليه عايز يكون خاضع ليكي انتي تحديدا
انا / تقصد ايه المميز اللي يخلي الخاضع مطيع ويحب الميسترس
بابا / مظبوط لازم تكوني محبوبه من الخاضع وكمان يكون في حاجه مميزه مايعرفش يعمله غيرك مع الخاضع بتاعك
انا / ده الموضوع كبير اوي علي كده
بابا / بس ممتع وهيعجبك
انا / ممكن اسالك سؤال
بابا / اتفضلي
انا / ايه المميز فيك خله دلال تتعلق بيك
بابا / مش هقولك علشان بعرف اكيفه واشبعه لا خالص بس دلال لم جاءت واشتغلت في الشركة وانا وقفت جنبه يمكن تكون شافت شهامه ومش بتشكر في نفسي ابدا بس هي حست باحتوائي ليها وجبت تعوضني عن ده والموضوع عجبها واتعودت بس دلال من النوع اللي عايز يحس بالسيطرة والقوة وبس وتمتع بالعنف
انا / اممممممممم طيب ممكن سؤال تاني
بابا / اسئلتك كترة
انا / معلشي استحملني بقي
بابا / طيب اتفضلي
انا / مين من اللي مارست معاهم السادية وحسيت فعلا انها خاضعه ليك بجد وكانت خاضعه بجد
بابا / مش هقولك
انا / علشان خاطري قول
بابا / مش هينفع وغيري الموضوع ولا اقولك تعالي وراح بابا قام ونام فوق مني ومسك زبه بأيده وبداء يدعك راس زبره بين شفرات كسي وزنبوري وشفايفه عماله تبوس وتشفط لساني وفضل يدعك راس زبره في زنبوري لحد ما هيجت من قوة الاحتكاك وكسي سخن وعسلي نزل وغرق راس زبره وراح قام بابي ودخل زبه في بوقي وهو راكب علي صدري ومقرب بزبه من بوقي وكان ماسك زبره بأيده ويدخل في بوقي ويسحبه وكل ما احاول اقفل بوقي علشان امص زبره يسحب زبره ورحت مسكت ايد بابا ومنعته يخرج زبره ودخلت زبره في بوقي وفضلت قافل بوقي علي زبره بس لساني كان عمال يلف علي راس زبره وحسيت بالمذي بينزل من زب بابا وهو ولع فعلا وحاول يخرج زبره وراح سحب نفسه وقام من عليا ونام علي ضهره ورحت أنا قعدت علي زبه وفضلت اتحرك شمال ويمين بوسطي علي زبره وميلت لقدام ببزازي علي بوق بابا اللي فضل يرضع فيهم وبعض حلمات بزازي وانا بنيك نفسي بزبره وهو حاول يغير الوضع بس انا رفضت وكملت وعرفت اني بابا حاول يغير الوضع علشان يمنع نفسه من التنزيل بس انا طلبت منه اني يهدي ويسبب نفسه خالص وانا هنيك نفسي بزبره واعصره لحد ما زبه ينزل لوحده
وفعلا بابا غمض عينه وسرح في اللاشيء وانا كملت نيك نفسي علي زبره لحد ما حسيت بزبره بيرتعش لوحده وينقط لبنه في كسي بدون ما بابا يتحرك
وبعد ما عصرت زبره بكسي قمت ومسكت زبره بأيدي وامصه والعب بلساني حوالين راس زبره وده خلي بابا يرتعش اكتر ونزل نقطة لبن في بوقي وكملت عصر ومص في زبره ونزل نقطة تاني وفضلت كده لحد ما زبره ارتخي ونزل كل لبنه
وكانت نيكه حلوة اني اتناك بدون ما بابا ينكني وقمنا خدنا دش مع بعض علشان نفوق وطبعا كان في مداعبات وهزار واحنا في الحمام وخرجنا اتعشينا وقعدنا نتفرج علي فيلم خمسون ظل الرمادي واتكلمنا في السادية ومتعته وعرفت حاجات كثيرة عن السادية وطبعا حاولت اعرف من بابا مين اكتر خاضعه كانت بتحبه فعلا واستمتع معاها بس بردك هرب من الإجابة
وطبعا كان يهمني اعرف مين هي وانتم عارفين اني فضولي زايد واحب اعرف كل حاجه
تفتكروا ممكن تكون مين استنوني وهتعرفوا
تقبلوا تحياتي الجنتل



الجزء السادس
حبايبي وحشتوني وبعد ما قضيت ليله حلوة من لياليها مع بابا واتمتعنا ببعض في الغرفة السوداء زي ما بابا صمم اني ده يكون اسمها مع اني كان نفسي اسميها غرفة المتعة الحمراء ولكن بابا أطلق عليها الغرفة السوداء نمنا فيها
وصحي بابا الصبح بدري زي عادته ونزل يجري ويمارس الرياضة وانا صحيت علي طول بعديه وقمت واتصلت بدلال وطلبت منه تجهز كل الشغل والأوراق اللي محتاجه بابا وتيجي علي البيت في الشقة اللي في الدور الارضي
وفرحت دلال لم عرفت اني هتيجي الشقة اللي فيه الغرفة السوداء
واتصلت علي خلود علشان تنزل فرحت هي كمان طبعا
ورحت بعد كده دخلت الحمام اخد دش علشان افوق
وفضلت حوالي نص ساعة أو اكتر في نايمه في البانيو اتمتع بحلاوة المياه
وقمت اتشطفت وغسلت جسمي وخرجت بصيت في الساعة لاقيت بابا أتأخر
ودلال لسه مجاتش ولا الكلبة خلود
اتصلت علي دلال اللي قالت لي أنه في الشركة وبتجهز الشغل وجايه علي طول
وكلمت خلود لكن هي مردتش
بصيت في الساعة لاقيت بابا أتأخر هو كمان مش عوايده ده مواعيده مضبوطة وكل حاجه وله ميعاد ووقت
واستنيت شويه لاقيت جرس الباب بيرن فتحت لاقيت دلال هي اللي جاءت
وشافت الأوضة وانبهرت بيه وطبعا طلبت منها أنه تجهز وتستني بابا
وفعلا دخلت دلال وغابت شويه واقعدت مستنيه لحد ما سمعت صوت نونوه وبصيت لاقيت دلال خارجه من الأوضة وكانت لابسه طقم القطه وهو عبارة عن قطعتين مغطين بزازها وطيزها بصعوبة وكان الاندر فيه ديل ومركبه لنفسه طوق وبتتحرك علي أيدها ورجليها وضحكت علي منظرها وجاءت علي أيدها ورجليها وقعدت جنب رجلي تنونوا ضربته علي طيزها وراحت صوت ونونوت تاني عجبني منظرها ورحت أنا كمان دخلت الأوضة ولابست طقم جلد وكان لازق علي جسمي وكان عبارة عن بدله كامله وحذاء جلد وانا خارج من الأوضة لاقيت بابا بيفتح الباب ودخل وراحت دلال اتحركت ناحية بابا اللي شافها كده وراح قفل الباب ووقف مكانه يبص علي دلال وبص لها في عينها وراحت دلال قربت ووقفت علي ركبتها وقربت بلسانها تلحس في رجل بابا وتعمل حركات القطط لم تشوف صاحبه وتمسك رجله بأيدها وراح بابا قرب بأيده من راس دلال وحسس علي رأسها ولعب في شعره شويه كأني بيسلم عليه وانا واقف اتفرج ومنبهر من التفاهم بتاع بابا ودلال واتحرك بابا وراح قعد علي الكرسي وجاءت دلال قعدت جنب الكرسي ورجل بابا
بابا / ازيك ياسوسو
انا / اهلا يابابا ايه اللي اخرك ده كله
بابا / مفيش بس كان في واحد قابلني واقعدنا نفطر مع بعض ونتكلم شويه بعد ما خلصت جري
انا / امممممم
بابا / بس حلوة المفاجأة دي
أنا / ولسه في مفاجآت تاني انت تؤمر ياملك
بابا / طبعا اؤمر والملكة ساندي تؤمر كمان وطالبتها مستجابه
انا / اشكرك ياملكي
وراحت دلال نونوت
بابا / حلوة القطه دي شكلها مطيعه
انا / لم نشوف ياملك هتكون مطيعه ولا ايه
ورحت مائلة وقربت من دلال ومسكت بوقها جامد
انا / هتكوني مطيعه ياقطة
وراحت دلال نونوت وهزت جسمها ورأسها
واحنا بنتكلم جرس الباب رن رحت فتحت وكانت الوسخة خلود وصلت
انا / ادخلي ياوسخه دي نهارك اسود
خلود / اسفه جدا ياستي معلشي علي ما خلصت وحضرت الفطار لحاتم ونزل الشغل كنت اتاخرت
انا /ماشي كده كده نهارك اسود ادخلي
دخلت خلود وشافت بابا قاعد ودلال جنب رجله وراحت جريت بسرعة قعدت قدام بابا ومسكت أيده تبوسه ونزلت علي رجله تبوسه
وهي بتنهج وبتتكلم اخيرا ياملك هنرجع ايام زمان وحشني ياسيدي سمير
بابا / عارفه يالبوة كل ده علشان متعت ستك ساندي عارف لوله هي مكنش هيحصل تاني يازبالة وحيات شرف كسمك عفاف لو مرديتش عنك هيكون اخر يوم في عمرك
خلود / انا تحت رجل وامر حضرتك وستي دلال
انا / قومي ياوسخه اقلعي ونضفي الحمام والمطبخ النهاردة شغلتك خدامه بس وتجهيز الاكل وتعملي كده وانتي ملط ومفيش نيك ليكي عقاب ليكي يالبوة
خلود / تحت امر حضرتك ياستي
ومشيت خلود ودخلت علي المطبخ علي طول
وقعد بابا يحسس ويطبطب علي راس دلال
انا/ شكلها قطة مطيعة
بابا / قطتي اللي انا مربيه هي مطيعه وشاطره جدا
وراحت دلال وبابا بيتكلم بداءت تلحس في رجل بابا بلسانه وانا قاعده بتفرج عليها وهي بتنزل بلسانه علي رجل بابا تلحس وتطلع بلسانه علي رجل بابا وتدخل لسانه بين صوابع رجل بابا وراح بابا رفع رجله لفوق عن الأرض وفهمت دلال ونزلت بلسانه تلحس بطن رجل بابا
بابا / رجلي وسخه ومعرقه من الجري نضفيها كويس ياقطة
راحت دلال هزت راسها وكملت لحس في رجل بابا وبدأت بين رجليه الاثنين
وحاولت دلال تطلع لفوق علي رجل بابا بلسانه لكن بابا زعق فيه
ونزلت دلال رأسها في الأرض وكملت تنظيف في رجل بابا
وراح بابا أمر دلال أنه تنضف رجلي أنا كمان
وجاءت دلال وقربت رأسها من رجلي وبداءت بلسانها تلحس وش رجلي ورفعت رجلي شويه لفوق ونزلت دلال بلسانها تلحس بطن رجلي ومصت صوابع رجلي وبدلت بين رجلي التانية ومصت صوابعي وكانت بتشفط صوابع رجلي
وكنت مبسوطة ومستمتعة بلحس دلال لرجلي كان الوضع ممتع جدا
وهي بتلحس طلعت لفوق علي فخادي وبداءت تلحس فخادي وتقرب اكتر من كسي وراح بابا ضربها علي طيزها بأيدها وسمعت صوت الطرقعه علي طيزها وهي صوتت
بابا / تعالي هنا اقعدي
وارحم بابا مسكها من بوقها ورفع رأسها قدام عينه
بابا / أنا قولت ليكي الحسي كسها
وراحت دلال هزت راسها بالنفي
بابا / اللي اقوله بس هو اللي يتعمل
وراحت دلال هزت راسها بالموافقة
انا / يلا ياملك شوف انت عايز ايه
وكان بابا ماسك كوره تنطيط صغيرة وبداء يضربه في الأرض وينططها
وراح بابا حدف الكورة بعيد وضرب دلال برجله في جنبها
وفهمت دلال وجريت علي الكورة تحاول تمسكها بأيدها ولكن قبل ما توصل للكورة كنت أنا مسكت الكورة وحدفته تاني ناحية بابا ورجعت دلال تجري الناحية التانية
وراحت بالكورة ناحية بابا وراح بابا حدف الكورة لفوق وحاولت دلال أنها تنط لفوق علشان تمسك الكورة معرفتش لأنها كانت قاعده علي ركبتها زي القطط
وفضلنا نحدف الكور لبعض أنا وبابا ودلال تجري بينه علشان تحاول تمسكها
ولمحت خلود واقفه علي باب المطبخ تتفرج
أنا / شايف يابابا في كلبه تاني واقف تتفرج ازاي
بابا / هههههههههههه خليها واقف كده مذلوله
وقام بابا وقرب من جنبي
بابا / لم تحكمي علي الخاضع بحكم مترجعيش فيه بسهوله سيبي الخاضع يتعلم الادب ويعرف نتيجة خطأه لحد ما تحسي فعلا اني الخاضع اتعلم الدرس
وراح بابا دخل علي الحمام واتحركت وراء دلال علي أيده ورجلها
وساب بابا باب الحمام مفتوح ووقف يتبول واول ما مسك زبره قربت دلال منه وفتحت بؤقها وتبول بابا في بوق دلال وراحت دلال مسكت زب بابا تنضفه من آثار البول ومسكت زب بأيدها وفضلت تمص راس زبره وتنظفه ونزلت علي بيضانه تلحس فيهم وتشمهم طبعا كان زب بابا معرق لأنه كان عرفان من آثار الجري وكانت دلال بترضع في بيضانه وتشمهم وتلعب فيهم وانا قاعدة شهوتي ولعت بس كنت متماسكه
وقمت دخلت الحمام وقلعت بابا التيشيرت وطبعا هو كان قالع الشورت ومسكت ايدي بابا ودخلته تحت الدش وفتحت المياه ومسكت الشاور وبداءت ادعك جسم بابا بالشاور ومسكت زب بابا اللي كان واقف وبالشاور فضلت ادعك فيه وقربت دلال من البانيو وقعدت علي رجليها مستنيه
وانا عمال ادعك في زب بابا وجسمه بالشاور راح بابا قلعني الروب ووقفت عريانه ومسك ايدي وحضني وفضل يبوس فيا ويمسك بزازي ونزل ببوقه يرضع بزازي وايده تدعك في كسي وانا بشد رأسه اكتر علي بزازي ومسكت زبر بابا ادعك فيه اكتر وراحت دلال دخلت بأيدها البانيو ورفعت جسمها ودخلت رجليها كان شكله زي القطه حرفيا وهي داخل البانيو وقعدت تحت رجلي أنا وراحت من وراء تلحس فخادي وتطلع اكتر علشان تلحس كسي
وانا وبابا في قمة الهيجان علي بعض وحسيت اني عايزه اتبول ورحت رجعت للوراء شويه وتبولت ونزل البول علي وش وبق دلال اللي فتحت بوقها علي الاخر علشان تستقبل البول وطلعت تلحس وتنضف كسي وفخادي من آثار البول وبعد ما خلصت تنظيف لكسي مسكتها من شعرها وسحبتها وخرجتها من البانيو ورحت قعدت علي ركبتي قدام زب بابا ومسكت زب بابا ارضع وامص فيه واتمتع ببيضانه ولكن بابا بعد شويه مسكني ووقفني وراح باسني في بوقي وشفط لساني جامد وبعد كده مسك الشاور وغسل جسمي وخرجني من البانيو
وكمل هو الاستحمام بتاعه وانا واقفه مستني ودلال قاعدة جنب رجلي وخرج بابا من البانيو ومسكت البشكيل نشفت جسم بابا ولفيته حوالين وسطه وليست الروب وخرجنا أنا وهو ودلال خرجت وراءنا ومازالت بتتحرك زي القطط
بابا / قومي يادلال اقفي وجهز الشغل
انا / نفطر الأول يابابا
بابا / اخلص شغلي الاول
انا / لا يابابا بعد اذنك طبعا هتفطر
وعملت نفسي زعلانه
وراح بابا باسني في خدي خلاص ياسوسو مش تزعلي نفطر الأول
ودخلت علي المطبخ طبعا كنت مجهزه اكل وعامل حساب كل حاجه
دخلت اشرف علي خلود علشان تحضر الفطار علي اكمل وجه
اول ما دخلت المطبخ نزلت خلود رأسها في الأرض
خلود / اؤمري ياستي
عندك فطير بلدي جاهز سخنيه في الميكروويف بس وحضري لبن وجبنه والمربي والقشطة عايز فطار حلو وطبعا متنسيش العسل الجبلي بتاع سيدك سمير
خلود / حاضر
وطبعا القهوة هتكون بعد ربع ساعة من الفطار وأيدك تكون نضيفه ولبسي جوانتي وانتي بتحضري الفطار وتيجي تجهزي علي السفرة وعايزكي تقفي تخدمي واحنا بنفطر مش تتحركي
خلود / حاضر ياستي بس وغلاوة سيدي ارضي عني بقي
انا / بعدين هشوف الموضوع ده وتخلصي بسرعة
طبعا كانت واقفه من غير هدوم
انا / البسي لبس الخدم متقعديش كده
خلود حاضر وطلعت قعدت جنب بابا وكانت لسه دلال قاعده جنب رجل بابا
وجاءت خلود لابسه مريلة بيضاء علي وسطها ومش لابسه حاجه تاني وحاطه توكه حمراء علي رأسها وحضرت خلود الفطار
وقعدنا أنا وبابا جنب بعض نفطر وبابا طلب من خلود تحضر طبق فيه لبن وتوضعه قدام دلال اللي كانت قاعده تحت رجل بابا
وبصيت علي دلال لاقيتها بتلحس اللبن بلسانها زي القطط من الطبق
وخلود كانت واقفه مش علي بعضها وعمال تبص علي دلال وعينها بتقول ياريتني كنت أنا مكانها
وكملنا الفطار وخلود واقفها تخدم علينا تضيف لبن لبابا وتناولني اي حاجه احتاجها وخلصنا فطار وقام بابا دخل الغرفة السوداء
وهو بيتحرك اتحركت معاها دلال
وانا كمان قمت ودخلت وراءهم
بابا قعد علي المكتب وطلب من دلال تقوله علي اخبار الشغل واي اخر الاخبار
وقفت دلال علي رجلها طبيعي وجابت اوراق لبابا علشان يمضيها وعرضت عليه خطة الشغل
بابا / في حاجه تاني ولا كده خلاص
دلال / لا كده كل تمام الشيكات اللي حضرتك مضيته هسلمه لمدير الحسابات يصرفه بكره وشغل شركه الجاسم بعد يومين في ميعاد مع مدير الشركة وهنقدم العرض بتاعنا عليهم وهناخد المشروع
بابا / عايزك تركزي مع المشروع دي تحديد لو خدنا المشروع دي الشركة بتاعتنا هتتنقل نقل كويسه في السوق
دلال / حضرتك صاحبه رجل أعمال ومقرب من العائلة المالكة في دولة .....
بابا / أخباره ايه
دلال / كله
بابا / يعني ايه
بابا / رجاله ستات شغال
بابا / جربتي
دلال / لسه طبعا
بابا / عايز معلوماته كامله ياوسخة من امتي وانتي بتجيبي معلومات ناقصهةفي المواضيع دي
دلال / اسفه
بابا / ماشي هنشوف
انا / تتعاقب يابابا
بابا / هههههههههههه ماشي يا اميرتي شوفي انتي بقي عقابه ايه
انا / امممممم اعتقد ممكن تتضرب
بابا / دي حيوانه مش فارق معاه الضرب المهم تتناك وخلاص
انا / يبقي ملهاش نيك النهاردة
دلال / لا لا اعمل اي حاجه الا اني ماتنكاش النهاردة
انا / ياشرموطه كسك واكل كده علي طول
دلال / اه يكسي يامعلي حسي
بابا / لبوة صحيح
دلال / انا اسفه بجد وواعدك قبل ما تقابل الجاسم هيكون عندك كل المعلومات
بابا / ماشي ياكلبتي لم أشوف
انا / بعد اذنك طبعا ياملك هنعمل حفل عليها
بابا / اكيد وبعد اذنك بردك هندخل اللبوة التانية
انا / انت تؤمر
انا / خلوووووود وقبل ما اكمل كانت خلود جاءت جري
خلود / تحت امرك ياستي
بابا قام بص علي خلود وسأله اخر مره جوزك ناكك كانت امتي
خلود / حضرتك عارف اني هو خول اصلا
بابا / ردي بإجابة صريحه وبطلي لبونه
خلود / حاضر ياسيدي من حوالي خمس شهور وهو مجاش جنبي
بابا / ومش هيجي جنبك تاني انتي عارفه اني ما بحبش حد يجي جنب كلابي
خلود / امرك ياسيدي
بابا / كلابك النهاردة معاكي ياسوسو اتمتعي بيهم
انا / مش هتشاركني فيهم
بابا / هتفرج عليهم وعليكي وانتي بتأدبيهم عايز اشوف بنتي وهي ملكة
انا / شكرا ياباباي علي ثقتك
وقفت محتاره إبداء بايه اعلقهم واضرب فيهم ولا اكلبشهم وانيكهم بالزب الصناعي حاجات كتير كان نفسي اعملها
ولكن في الاخر قررت اني اغيظ دلال واربطه بس مش انيكها بما اني النيك مهم اوي عندها كده
وربطت دلال من أيدها في كلبشات متعلقها في الحائط
وقعدت علي الكرسي جنب بابا وخليت خلود تيجي تلحس رجلي واكتشفت اني لم حد بيلحس رجلي بحس بمتعة ونشوة
ومسكت خلود رجلي وبداءت تلحس بطن رجلي وكعب رجلي وتبوس في صوابع رجلي وتحط لسانها بين صوابعي
خلود / حلوة رجلي ياستي مبسوطة مني
انا / شطوره يابت
دلال / وانا مليش نفس انول شرف لحس رجلك
انا / اسكتي يالبوة
دلال / عاجبك كده ياسيدي
بابا / اه عاجبني وانا شايف كسك بياكلك وواقف مش علي بعضك
دلال / اه بباكلني اوي اوي
انا / شرموطه كبيرة انتي
وكملت خلود لحس في رجلي وبداء كسي يأكلني أنا كمان وحسيت بهيجان
وخليت خلود تلحس رجلي اكتر وتبوسها لحد ما هيجت علي الاخر
ورحت قمت من علي الكرسي وقعدت علي زب بابا علي طول وهو قاعد وفضلت اتنطط علي زبه وابوسها بشغف وامص لسانه وهو قاعد ماسك وسطي ويحركني ويتفاعل مع حركة وسطي وانا بروح شمال ويمين علي زبه وكلي هيجان وفضلت اتنطط علي زبه وانيك نفسي بزبه لحد ما كسي قفل علي زبه وعصرته وانا بنزل شهوتي ونزلت شهوتي وخلود ودلال بيتفرج عليا وانا بتناك من بابا وكانت خلود اول مرة تشوف بابا بينكني
وبعد ما هديت لاقيت خلود نامت علي ضهرها علي الارض ومستنيه وانا فهمت هي عايز ايه ورحت قعدت بكسي علي وشها وراحت هي تلحس كسي وتشرب عسل كسي وتدوق طعم زب بابا من كسي وكانت خلود هايجه جدا وهي بتلحس كسي وفضلت تأكل زنبوري وتعصره ببوقها
وبعد ما خلصت خلود لحس كسي قمت ورجعت قعدت تاني وأمرت خلود تلحس زب بابا مكافأة ليها علي لحس رجلي
وطبعا دلال كانت هايجه ونفسها اني افكها بس هديت شويه وقمت وجبت مشابك بلاستيك وعلقتهم في حلمات بزاز دلال وهي متعلقة من أيدها
دلال/ اوعي تقطعي بزازي دي احلي حاجه فيا واسالي ابوكي
بابا / افشخي اللبوة دي ياسوسو
انا / انت تؤمر يابابا
ورحت جبت كورة صغيرة بحزام وحطيتها في بوق دلال ومسكت جهاز الفيبريشن وبداءت ادعك في كس دلال بالفيبريشن وهي كانت بتاؤوه وبقها وصوتها مكتوم بس حسيت بالملل لأني كنت عايزه اسمع صوتها وهي بتصرخ
ورحت شيلت الكورة من بوقها وكملت دعك في كسها وصوتها طلع
اااااااه اوووووو ااااااااح
ااااااااح ياكسي
اوووووف ادعكي جامد يابت
انا / أنا بتقولي لي يابت ماشي يازبالة
ورحت زودت السرعة وخليت الفيبريشن علي أقصي سرعة وسمعت صوت الصريخ اللي طالع من دلال
وكانت خلود مستمرة في مص زب بابا ولم سمعت صوت صريخ دلال هائجة اكتر ومسكت زب بابا بأيدها تضرب ليه عشرة وتمص بسرعة
ولم لاقيت خلود ولعت كده رحت عليها ومعايا جهاز الفيبريشن وجيت في حرم طيزها وكسها من تحت ادعك جامد وخلود تزؤم ومش بتطلع صوت طبعا علشان زب بابا في بوقها
دلال / سيدي وحياتي عنك اجاي مكان خلود
انا / بس يابت اسكتي دورك لسه شويه
دلال / ياستي ما أنا اللي كان عليا الدور
بابا / خلاص بقي بكسمك اسكتي خليني استمتع مع بنتي وبنت اختي
دلال / اللي تشوفها ياسيدي
وكملت شويه ادعك في كس خلود بالفيبريشن وهي تمص زب بابا
ولم زب بابا وقف علي الاخر وهائج زق خلود عنه وسحبني من ايدي وخلاني افلقس ودخل زبه جوايا وفضل ينكني جامد وبشهوة لحد ما عسلي سائل وبداءت رعشتي ورحت طلبت من بابا اني انام على ضهري وهو يطعن كسي وينكني
وحسيت بطعنات زب بابا اللي كانت بتخترق كسي وتولعني وفضل بابا ينكني لحد ما ولعت اكتر ورحت قومت وطلبت من بابا ينام علي ضهره وطلعت أنا فوق زبه اتنطط عليه واقفل كسي علي زبه واعصره وانا شهوتي بتنزل وفي نفس الوقت بابا كان خلاص بداء لبنه ينسكب في كسي ورحت نمت بصدري علي بابا اللي مسك حلماتي بلسانه وفضل يرضع ويعض ويمسك حلماتي الاثنين ببوقها والحركة دي طبعا انت عارفين انها بتولعني اوي وزيد في تحريك نفسي علي زب بابا وفي نفس اللحظة شهوتي بتنزل وكان شعور حلو اوي واحنا بنزل مع بعض
ولم فوقت من شهوتي لاقيت خلود قاعدة تحت دلال المتعلقة بتلحس كسها
ورحت ضربتها برجلي في ضهرها
خلود / اااااي
انا / هو أنا قولتلك تعملي كده ياشرموطة
ورحت مسكتها من شعرها ووقفتها وعلقتها جنب دلال
وجبت كرباج وضربتها علي ضهرها
وبابا قاعد يضحك ويغمز ليا يشجعني
وخلود عماله تستنجد بابا
اللي كان عمال يسخني اكتر علي خلود ويحثني علي اني اضربها علي طيزها
ومسكت طيزها قعدت اضرب فيها لحد ما حمرت خالص وضربات الكرباج علمت وعملت خطوط علي طيزها
وراح بابا وقف وراء خلود ومسك زبه بأيده وتبول علي جروح طيز خلود
اللي وحوحت وصوت من حرقان البول علي جرحها
وفكيت دلال وامرتها تنضف زب بابا من آثار البول ومسكت دلال زب بابا تنضفه وتلحسه وتمصه ونزلت علي بيضان بابا تأكله وتدخله في بوقها
وتتفنن في مص زب بابا اللي وقف تاني من مص دلال ولعبه في زبه
وراح بابا وقف دلال ونكت زب في طيزها وهي واقفة ومفلقسها وسانده بأيدها علي طرف السرير
دلال / نيك طيزي ياسيدي ومتعني وماتحرمنيش من زبك
شايفه ياسوسو ابوكي جامد ازاي وبيعرف يمتع اي ست
ورحت ركبت زب صناعي بحزام علي وسطي وطلعت نمت علي السرير علي ضهري وسحبت دلال طلعت بكسها علي الزب الصناعي وبابا ركب فوق دلال ودخل زبه في طيزها وفضلنا ننيك دلال علي الوضع ده لحد ما انا تعبت من الحمل بتاعه هي وبابا تعبني رحت عدلنا الوضع ونام بابا من تحت ودلال في النص وزب بابا في كسها وانا دخلت الزب الصناعي في طيزها وكملنا نيك وحسيت بدلال بترتعش وتنزل شهوتها ورحت نمت بجسمي كله عليها وحسيت برعشتها وكانت شهوتها عالية وهي بتنزل كانت بترفعني وتهزني وهي بترتعش وتنزل وحسيت بكهرباء في كسي ورحت قومت دلال وقعدت أنا مكانها علي زب بابا
دلال / كده مش عدل
انا / كسمك اسكتي
دلال / أنا عايز لبن ابو سمره وحاشني اوي وانا أحق بيه منك
انا / بس يامتناكه انتي اخرك تنضفي زبه بعد ما ينزل في كسي
وفعلا بابا فضل يحركني شمال ويمين علي زبه ويحركني لفوق ويحضني جامد لحد ما نزل لبنه لتأني مرة في كسي
وخليت دلال تفك خلود و قمت من علي زب بابا وخليت خلود تنضف زب بابا ودلال قعدتها علي الارض وقعدت علي بوقها بكسي ومسكت رأسها أشدها علي كسي تنضفها وخلود بتمص زب بابا
وبعد ما دلال نضفت كسي وخلود نضفت زب بابا طلبت من خلود تجهز الغداء وتجيب عصير ليا ولبابا ودخلنا الاول نأخذ دش نفوق نفسنا أنا وبابا
ودخلت دلال معانا الحمام تساعدني أنا وبابا في الدش
ودلال دعكت جسمي أنا وبابا وخدنا دش وخرجنا وطلبت منها قبل ما تخرج من الحمام أنها تنضف الحمام
وخرجت أنا وبابا قعدنا في الصالة نتفرج علي التصوير بتاع النيك الحصل النهاردة وقعدت اضحك علي شكل خلود وهي بتوحح وبابا بيتبول عليها
وفجاءة واحنا قاعدين جاء تليفون لبابا
ياتره من مين التليفون ده وايه مضمون المكالمة دي اللي هنعرفه في الأجزاء اللي جايه .
استنوني واسف على التأخير جدا



الجزء السابع
طبعا رد بابا علي التليفون وحسيت بابا اتغير وتعبيرات وشه كانت بتعبرعن غضب واستغراب ومقدرتش اعرف ايه المكالمة اومضمونه
وجاءت خلود بالعصير وراح بابا زق صنية العصير بأيده والعصير لبس في وش خلود ودخل بابا الأوضة ونده بصوت عالي وهو كله غضب علي دلال
اللي جاءت جري ودخلت لبابا
دخلت وراءهم الأوضة
انا / في حاجه يابابا مالك
بابا / مفيش حاجه
انا / طب قولي مالك
بابا / قولتلك مفيش خلاص واسكتي بقي وعايز تشوفي السادية والعنف اقعدي وتفرجي
وسكت ومردتش اتكلم خالص تاني وقعدت ساكته اتفرج
وراح بابا ربط دلال أيدها مع رجليها خلف ضهرها وجاب حبل وربطه من وسطها وعلقها في السقف في علقتين مدلين من السقف وكانت خلود بتساعده ووقف بابا قدام دلال وجنب منه خلود
وكان وضعها زي اللي في الصورة بالظبط

Hauw5DF.jpg
يضربه علي وشها بالقلم ودلال ساكت خالص وبابا عمال يضرب فيها بالأقلام
وراح بعد كده بابا طلب من خلود إحضار لاصق ولصق بقي دلال
بابا / خلود هاتي وزن 1/2كيلو بالعلاقة بتاعته
وجريت خلود ونفذت علي طول
وحضرت خلود اللي بابا طلبه وطبعا دي من ضمن الحاجات اللي كانت موجوده بس مش عارفه بتستخدم في ايه بس توقعت طبعا ايه هي وشوفت بابا بيعلقه في حلمات بزاز دلال
وكانت دلال متعلقة وشها لأرض وبزازها اصلا مدلدلين وزاد الحمل لم بابا علق الأوزان في حلمات بزازها كانت بزازها مشدودة ومدلدله بفعل ثقل الوزن
وكمل بابا ضرب بالأقلام علي وشها
وكنت قاعدة مستمتعة وانا بشوف عذاب بابا لدلال
بص بابا لخلود وراحت علي طول أحضرت صاعق كهربائي وبابا مسك الصاعق وبداء يلسع في بزاز دلال بيه وكانت دلال بتتلوي وتحاول تتحرك علشان تهرب من اللي بيحصل فيها
وكل ما تحاول تتحرك بابا يزيد في فولت الكهرباء
بص بابا لخلود هاتي حاجه سدي بيها فتحات الشرموطه دي
وجريت خلود وجابت انل وله ديل وجابت زب صناعي واديتهم لبابا
حط بابا الأنل في طيز دلال والزب الصناعي دخله في كسها ورجع يكمل ضرب وصعق في بزازها اللي بداء الاحمرار اللي فيهم يتحول للون الازرق ودلال كانت بتصوت وتتاؤه وفي عينها سعادة وانبساط
ود وبص بابا لخلود اللي فهمت المطلوب منها علي طول وراحت جابت شمع وولعته واديتها لبابا
وكان بابا خرج الأنل من طيز دلال ومسك بابا الشمعة وبداء ينقط منها علي طيز دلال وفيها وحسيت أنا بوجع في طيزي ينهار اسود ايه اللي بابا بيعمله ده
وفضل بابا ينقط الشمع في طيز دلال وهي توحوح وتتحرك وتحاول تبعد نفسها بس كان صعب عليها طبعا علشان كانت مربوطة ومتعلقة لحد ما قفل فتحت طيزها وملاءه شمع وراح بعد كده بابا قعد علي الكرسي وساب دلال متعلقة
وفهمت اني بابا ساب دلال تهدي شويه وجاءت خلود قعدت تحت رجل بابا وراح بابا طبطب علي رأسها
بابا / شاطره ياخوخة لسه فاكر التعليمات وطريقة تعاملي مع كلابي
خلود / تلميذتك ياسيدي وتحت امرك
بابا / وعلشان كده ليكي مكافأة
خلود / اشكرك ياسيدي
وبص بابا عليا لاقاني مستغربها
بابا / ايه ياسوسو مش عاجبك
انا في الوقت ده كنت خايفه جدا من بابا وحسيت بالرعب من تحوله وهو بييعذذب في دلال ورديت بخوف عاحبببني عاجبني
بابا / ايه يالبوة اكمل
ردت دلال ايوه وحياتك ياسيدي أنا كنت خلاص هنزل عسلي وشهوتي كمل
بابا / ومن امتي بتنزلي بمزاجك
دلال / غصب عني ياسيدي
بابا / وعلشان كده ياسوسو أنا وقفت مش زي ما انتي فاكره اني وقفت علشان هي تعبت أو أنا تعبت
وده درس تاني ليكي ازاي تعرفي الخاضع امتي قرب يوصل لشهوته وعايز يرتاح بس المسيطر لسه مش عايز يخليه يرتاح وينزل شهوته لأني لازم ينزل شهوته بمزاج المسيطر أو اني المسيطر لسه مشبعش منه فطبعا تتوقفي علي طول
وقام بابا فك دلال ونزله علي الارض وقفت تفك جسمها ولكن بابا علقه واقفه وبص لخلود تاني وراحت خلود جابت كرباج صغير وبداء بابا يضرب كس دلال وخلود ماسك حبل بتشد دلال كل ما ترجع للوراء من ضرب بابا لمسها وكانت واقفها زي الصورة كده بالظبط

HauMwVR.gif
وبعد ما كس دلال احمر راح بابا طلب من خلود
نفس الأوزان وفيها مشابك ومسك بابا كس دلال وعلقه في شفرات كسها الاثنين وراح بابا مسك كرباج صغير وبداء يضرب دلال علي ضهره وطيزها لحد ما جسمها حمر خالص وفي أثناء ما بابا بيضرب في دلال علي ضهره
كانت خلود بتنفذ امر تاني لبابا قاعدت بين رجلين دلال وعمال تحرك في الأوزان اللي متعلقة في كسها وتلعب فيهم وتخبطهم في بعض
ومن هيجان دلال من تحريك أشفار كسها راحت تبولت علي وش خلود
وراح بابا زاد في ضرب دلال وقامت خلود وجابت عصايه غليظها ودخلته في كس دلال وكانت العصاية مستنده علي الارض وداخله في كسها يعني لو اتحركت لقدام من ضرب بابا العصاية هتدخل اكتر في كسها وطبعا مش هتعرف ترجع للوراء من ضرب بابا لضهرها
وراحت بابا بص ليا ونزل عينه ناحية زبره وفهمت هو عايز ورحت قعدت قدام زبه اللي كان سخن علي الرغم اني هو مش منتصب بس لم دخلت زبره في بوقي حسيت بسخونة زبره وبداء اتمتع بمص زبره وهي مستمتع من المص وضربه لدلال وكانت خلاص دلال ولعت خالص وحسيت بجسمها اللي بيتنفض من الشهوة والمتعة وكملت مص لزب بابا
وكانت خلود واقفه ونفسها أنها تشاركني في مص زب بابا ولكن بابا منعه بنظر منه وطلب منه تفك دلال وتنيكها ودي كانت مكافأة بابا لخلود
وراح بابا مسك ايدي ووقفني وراح بيا ناحية السرير ونومني في وضع الفرنسي ودخل زبره في كسي الناشف وحسيت بنار في كسي من سخونة زب بابا وفضل بابا يرزع في كسي وينكني وهو واقف وشادد شعري ناحيته وينكني بعنف ممتع
وبصيت علي الارض لاقيت خلود لابسه زب صناعي كبير طوله حوالي 22سنتي بحزام وكان مقوس ودي الزب اللي خلود شافته لم كنا بنوضب ونجهز الغرفة وكانت منومه دلال علي بطنها ورافع وسطها لفوق شويه وعمال تنيك في دلال اللي كانت مرهقه اصلا من اللي حصل من بابا
بس طبعا شرموطه زي دي مش بتسكت
دلال / نيكي يابت جامد اوي متعي كسي يابت
شوف ياسيدي كلابك مخنثين لبوة صغيرة مش عارفه تمتع كسي ما تيجي انت تغرقني لبن انا عايزه لبن
بابا / اسكتي يابنت الكلب واتناكي وانت ساكته
دلال / بجد عايزه لبن حرمني من لبنك ليه .
بابا / لبني الطاهر للملكات زي ستك ساندي مش للشراميط اللي زيك
دلال / وانا موافقه بس ادوق عسل الملكة سوسو
بابا / هههههههههههه مش هريح كسك اخرك تتناكي من خلود
مبسوطة ياخلود
خلود / ايوه ياسيدي مبسوطة بس وحياتك ليا طلب
بابا / من امتي وانتي بتطلبي
خلود / هو مش طلب اقصد ليا رجاء عندك
بابا عمال ينيك فيا وانا بسمع الحوار
خلود / عايزها اتبول علي وش الشرموطه دي
بابا / اللبوة دي بتاعتك النهاردة اعملي اللي انتي عايزها
خلود / شكرا لك
وكملت خلود نيك في دلال وخرجت الزب الصناعي من كس دلال ومسكت الزب بأيدها وحطته علي خرم طيز دلال المقفول بالشمع وحاولت أنها تدخل الزب الصناعي ولكن معرفتش علشان خرم طيز دلال كان مقفول ومليان شمع
بصت لبابا اللي في الوقت ده كان بيغير وضع النيك وضحك وانا ضحكت
وراح بابا هز رأسه لخلود وقامت خلود بسرعة وهي فرحانه اوي وجابت ولاعة وخلت دلال تقعد علي ركبتها وولعت الولاعة وبداءت تسيح الشمع من طيز دلال ولافيت دلال بتصرخ وتخبط بأيدها علي الارض وبتحاول تهرب من خلود
وكان بابا لسه واقف علي الارض وراح سحبني من ايدي وطلب مني اني اقف برجلي علي ايد دلال وادوس عليها علشان امنعها تتحرك وبابا مسكني من وسطي وفلقست شويه لقدام ودخل بابا زبره تاني في كسي وانا واقفها بجسمي كلها علي ايد دلال وخلود بتسيح الشمع وكنت شايفه الشمع وهو ليخرج من خرم طيزها ويسيل وينزل علي كسها وفضلت خلود تولع وتسيح لحد ما خرم طيزها احمر والشمع ساح منه وراحت دخلت الزب الصناعي في خرم طيزها وصوتت دلال اكتر ووطت علي رجلي اللي دايسها بيه علي أيده تبوس رجلي وتترجاني وخلود عماله تنيكها وبابا عمال ينكني وحسيت اني خلاص تعبت ومش قادر وكسي وجسمي بيتنفض من شهوتي ورحت طلبت من بابا اني انام علي السرير ونكمل هناك
بابا / خلصتي ياخلود
بصت خلود بعين خجولة وسكت شويه
بابا / يابت انتي النهاردة ليكي مكافأة يعني يومك اعملي اللي يحلي ليكي
خلود / طيب ياسيدي أنا شبعت نيك في الشرموطه دي بس لسه شهوتي مجاتش وعايز انبسط ممكن
بابا / خلصي اللبوة دي ومتعي كسها وخليها تنزل وبعد كده هظبطك علشان انتي شاطرة
عارفه ليه النهاردة كان ليكي مكافأة
خلود / الصراحة لا
بابا / علشان ساعدتي ستك ساندي في تجهيز الغرفة دي وكمان لسه عندك وفاء ليا وبتفهمي طلباتي انتي مساعدة شاطرة يابت ياخوخة
خلود / اشكرك ياسيدي وعلي فكرة بعتز جدا باسم خوخة علشان انت اقصد حضرتك اول من أطلقه عليا
وكملت خلود نيك في كس دلال ومسكت شعرها وسحبتها عليها وهي بتنكيها بكل عنف وشوفت دلال وهي بتتوجع وجسمها بيترعش وتنزل شهوتها وبابا عمال ينكني جامد وتقريبا وفي نفس اللحظة نزلت شهوتي أنا كمان ولكن بابا كان لسه مانزلش وسابني بابا شويه وقعد علي حرف السرير وجاءت خلود قعدت بين رجليه وبصت علي زبره نظرة رجاء واشتياق وراح بابا هز رأسه لخلود اللي مصدقت ومسكت زبره بقوة تدخله وتحاول تبلع زبر بابا كله في بوقها وبابا وقف ومسك خلود من بوقها بأيده وطبق بوقها ودخل زبره كله وفضل ينيك بوقها بقوة وعنف وفضل يدخل ويخرج زبره وهي مش عارفه تتنفس ونفسها اتكتم وكحت وراح بابا خرج زبره من بوقها وخدت خلود نفسها شويه ورجعت تمسك البيضان وتبلعهم وتدخلهم في بوقها وتلحس العرق البارز من زب بابا من تحت وبأيدها بتدعك في زبره وكانت دلال بداءت تفوق من شهوتها وزحفت علي الارض لحد ما وصلت جنب خلود بس بابا أمره تعقد تحت كس خلود تلحسه وخلود بتمص في زب بابا وفضلت خلود تمص زب بابا ودلال قاعده تحت كسها تلحسها وانا وقفت قدام بابا أبوسه واحضنها اشفط وادوق لسانه وهي يبوسني بشغف ويبوس لساني ويقفش في بزازي وفضلنا علي حالة الهيجان دي لحد ما بابا خرج زبره وخلود نامت جنب دلال علي ضهرها وانا وبابا واقفين ومسكت زبر بابا بأيدي اعصره واحركه لفوق وتحت اضرب ليه عشر ولم بداء زبره ينزل لبنه مسك هو زبره باجده وبداء ينقط وينزل لبنه ويوزعه علي خلود ودلال اللي كانوا فاتحين بقوهم ومنتظرين لين بابي اللي بينقط من زبره وهو ماسكه وكان بابا بينقط في بوق كل واحده منهم بالترتيب وبالتساوي هههههههههههه
وخلص بابا وعصر زبره ونزل كل لبنه وراح قعد وانا قعدت جنبها علشان احاول اعرف المكالمة من مين وايه مضمونها بس هو قفل في الكلام وقامت خلود ودلال وخرجوا من الأوضة وكان الوقت ليل
بابا / دلال روحي يلا مش عايز اشوف وشك النهاردة تاني
دلال / بعد اذنك هبات هنا النهاردة معاكم
خلود / وانا كمان ياسيدي هاكلم العرص وهقوله اني هبات مع ساندي
بابا / لا مفيش بيات هنا النهاردة كل واحد منكم تغور بيتها
استغربت وكان نفسي نكمل السهرة مع بعض بس بابا حسم الأمر
ومشيت دلال وخلود
وقعدت أنا وبابا لوحدينا في الشقة
روحت حضرت عشاء وجبت ويسكي وجهزت قاعده رومانسية
وافتكرت لم رقصت واغريت بابا وفكرت اعمل كده بس في الاخير قررت اني اخلي اللية رومانسية وشغلت موسيقي هادئة وإضاءة هادئة
وجاء بابا وقعد يأكل وهو بردك مش في المود
قربت منه وحطيت ايدي علي زبره
انا / مالك يابو سوسو ايه اللي مضايق
بابا / مفيش
انا / مش انا حبيتك وصديقتك
بابا / طبعا وكل حاجه حلوه في حياتي
انا / يبقي تخبي عني ليه
بابا / وسكت بابا شويه
وانا سكت بس ايدي مش ساكت بتلعب فى زبره وتحسس علي فخاده
بابا / ساندي هو انتي ممكن تتجوزي وتسيبني
انا / مين قال كده انا خلاص اتجوزتك انت ياروحي
بابا / بس طبيعي انك تتجوزي
انا / ايه عندك عريس ليا
بابا / اه
انا / بطل هزار يابابا
بابا / لا بجد في عريس متقدم ليكي
انا / ومين قال اني هوافق أنا هاعيش معاك هنا ومش هسيبك
بابا / سكت
انا/ ومين بقي العريس
بابا / خالد ابن عمتك
انا / لو اخر واحد في الدنيا مش هتجوزه وانا اصلا فكرة الجواز مش في دماغي أنا اتجوزتك انت
بابا / بصي ياساندي اجلا او عاجلا هتتجوزي ومش هضغط عليكي في اختيار عريسك أنا لم عمك كلمني وانا رفضت في الاول عمك قالي خد وقتك انت وساندي وفكر وقول رايك وانا بديكي فرصة للتفكير
انا / بقولك ايه يابابا سيبك من الكلام ده وتعال عايزك جوه ومسكت ايد بابا ودخلنا الأوضة
بابا مسكني وحضني وفضل يبوس فيا ويشفط لساني جوه بوقه ويحسس عليا
انا / بقي ده اللي مضايقك ومزعلك وخلاك تفشخ دلال
بص بقي سيب نفسك خالص وانا هدلعك
بابا / هتعملي ايه يعني
انا / همتعك وبس وليا شرط
بابا /كمان هتتشرطي
انا / اه
بابا / ايه هو بقي الشرط
انا / تسيب نفسك خالص
بابا / امممممم ماشي
وفعلا دخلت أنا وبابا الأوضة
وهو نام علي السرير ورحت مسكت كلبشات ومخبياه وراء ضهري ونمت جنبها
انا / سيب نفسك خالص يادكري
وبداءت ادعك في صدره والعلب في شعر صدره بأيدي وابوس شفايفه والحس رقبته وبأيدي التانية بدعك في زبره وغمض بابا عنيه
وانا عماله ادعك وابوس كل حته في جسم بابا
ورحت فمسكت كلبش وكلبشت ايد بابا اليمين
وراح هو فتح عينه بسرعة وحاول يقوم ويزقني
بابا / ساندي بلاش جنان علشان متزعليش مني
انا / بابا انت فهمت ايه أنا مش اقصد اللي في دماغك كل الحكاية اني عايزه أنا اللي امتعك واتمتع بيك من غير حركة أو مساعدة منك
بابا / يعني انت اللي تنكيني
انا / لا طبعا ياباباي انا عايزه ادلعك واخليك هائج بس بطريقتي وانا اللي اعمل كل حاجة
بابا / هههههههههههه ماشي ياقلبي
وكملت وكلبشت ايد بابا التانية
بابا / مش مرتاح ليكي يابت
انا / طيب اسكت بقي شويه
ورحت طلعت ونمت علي بابا بجسمي كله وبداءت اتحرك واحرك بزازي علي جسم بابا بس مكنش ممتع اوي
بابا / عندك اي زيوت عطريه
انا / ليه عايزه
بابا / عندك موجود
فكرت شويه ورحت قمت بسرعة وجبت زيت جونسون للأطفال
صبي الزيت علي جسمي وادعي ليا بقي
وفعلا صبيت زيت علي جسم بابا كتير ووزعته وطلعت اتحرك واعمل لبابا مساج بس بجسمي كله بقيت اتحرك من فوق لحد ما اوصل لزبره ولم اوصل لزبره احطه بين بزازي وانيك بزازي بزبره واطلع تاني وحسيتي بسخونة الاحتكاك وبابا جسمه ولع وفضل يحرك رجله شمال ويمين من شهوته ومش عارف يتحرك رحت جبت كلبشات تاني وكلبشت رجله وصبيت زيت تاني علي جسم بابا لحد رجله وافضلت اتزحلق علي جسمه لحد ما اوصل لزب بابا امصه شويه وارجع انيك بزازي بزبره وانزل الحس فخاده وبيضانه وانزل بلساني لحد رجله وكملت لحد ما وصلت لرجله وفضلت العب بلساني في رجله وامص صوابع رجله وارجع تاني الحس وابوس بين فخاده وبيضانه واوصل لزبره امصه شويه وانيك بزازي بزبره واطلع الحس بطنه لحد ما اوصل لحلمات صدره الحس فيهم واعضهم عض خفيف واطلع بلساني الحس رقبته حلمت ودنه لحد ما وصلت لشفايف بابا ورحت خرجت لساني وقربتهم من بوق بابا وحركت لساني حوالين شفايف بابا اللي حاول يشفط لساني بس معرفش لأني أنا هربت ببوقي منه
وارجع اعيد تاني وكررت الحركة دي ثلاثة مرات
لحد ما بابا طلب مني اني اقعد علي زبره واتناك من زبه
بابا / اطلعي يلا
انا / اطلع فين
بابا / ساندي اطلعي علي زبي بسرعة
انا / هههههههههههه اطلع بلساني ولا بكسي
بابا / عارفه أنا لو مش مربوط هاعمل فيكي ايه
انا / هههههههههههه ما علشان كده ربطك علشان اتمتع بيك كده براحتي
بابا / ماشي ياسوسو بس اللي ميعيطش
انا / هههه عمري ما اعيط من زبرك يادكري
ورحت نزلت تاني ناحية زب بابا ومسكت زبره بأيدي اعصره وامصه فيه بسرعة وهيجان وفتحت رجلي اكتر وقربته من رجل بابا ادعك رجلي في رجله وزبه في بوقي لحد ما بابا ولع خالص وحسيت اني زبره هينفجر ورحت مسكت زبه جامد بأيدي وبداء لبن بابا يطلع من راس زبره وظهرت أول نقطة ورحت لحسته وفكيت ايدي براحة ونزل نقطة تانيه ورحت شفطه وقفلت بأيدي علي زبره وهو عمال يصرخ وعايز ينزل كل لبنه مره واحد بس انا كنت بحلب زبره وكل نقطة تنزل الحسه وفضلت كده الحس لبن نقطة نقطة لحد ما صفي لبنه خالص في بوقي وزيره ارتخي ونام
ورحت نمت في حضنه شويه
بابا / ايه المتعة الفاجرة دي أنا أول مرة اتمتع كده ياسوسو واحس الاحساس ده
انا / انبسط يابابا
بابا / اه انبسط اوي
انا / ولسه الجوالة التانية
بابا / هو لسه في تاني جولات
انا / هههههههههههه كتير انت النهاردة بتاعي وبس هو انت فاكر اني هسيبك اصلا أنا بنتك ومراتك وعشيقتك ومش هسيبك خالص
بابا / بحبك ياسوسو
وخدت نفسي ورحت طلعت تاني علي بابا بس المرة دي عكس جسمه وضع 69 ونمت وانا كسي علي وش بابا وبداءت امسك زبره النائم ادعكه واحركه وبابا بيحاول يلحس كسي وانا عماله اتحرك يمين وشمال علشان بابا ما يلحس كسي واعزبه شويه وفعلا زب بابا انتصب تاني وبداءت امارس هوايتي المفضلة في مص زب بابا اللي كان وقف علي آخره وسرحت مع زب بابا ونسيت نفسي لحد ما لاقيت لسان بابا جوه كسي بيلحس ويداعب شفرات كسي وزنبوري وانا بمص زبره وارضع في بيضانه وفضلنا كده وانا من هيجلني قعدت اكتر علي بوق بابا علشان لسانه يدخل اكتر في كسي وفعلا لسانه وصل لحبة البندق الجي سبوت وفضلت اتحرك واهز نفسي اكتر وحسيت بحنفية مياه انفتحت مقدرتش اتحكم في نفسي ونزلت شهوتي اللي غرقت وش بابا وكانت شهوتي قويه
وقمت ونمت جنب بابا وفي حضنه
بابا / تعادل ياسوسو
انا / طيب نلعب جوله تانيه علي يكسب
بابا / وانا موافق بس كده مش عدل فكي أيده ورجلي ونلعب
انا / هههههههههههه بعينك أنا فكيتك هتفشخني وتكسبني لا يابابا هنكمل لعب كده ورحت طلعت قعدت علي زبره علي طول وفضلت اتنطط واتحرك واهو جسمي علي زبره وهو يرفع وسطه علشان زبه يدخل اكتر في كسي
وغيرت الوضع وركبت زب بابا في وضع الفرسة المقلوبة وفضلت اتنطط علي زبره ومن شهوتي وانا بتحرك لاقيت جسمي اتحرك شويه لتحت ولاقيت زب بابا علي خرم طيزي ورحت مسكت زبره ودخلته في طيزي .
ورفع بابا وسطه اكتر وزبه في طيزي ينكني وانا اتحرك علي زبره زبه
وبأيدي عماله ادعك في زنبوري واسرع وحسيت اني شهوتي هتنزل ورحت قومت من علي زب بابا
وخدت نفسي شويه وفكيت بابا وراح بابا قام بسرعة ونومني علي بطني ودخل زبره في كسي وفضل يرزع فيا جامد وينيك كسي بعنف وبسرعة
لحد ما ولعت خالص وبداء كسي ينبض ويرتعش وراح بابا سرع اكتر ونزل لبنه مع رعشتي ونزلنا مع بعض ونام بابا عليا وباسني وراء ودني
بابا / تعادل لتأني مره هههههههههههه
انا / يابابا أنا دائما اللي كسبانة زبرك ماتحرمش من زبرك
ونام بابا جنبي ونمت علي دراعه ورحت في نوم عميق وبابا نام علي طول
ونمت وانا سعيده بعد يوم طويل كله نيك ومتعة مع خلود ودلال وبابا

الجزء الثامن

وبعد ما انتهي اليوم واستمتعت مع بابا وصحيت علي الظهر كان بابا قاعد علي المكتب بيخلص شغل روحت قعدت علي حجره وهو لابس شورت وانا القميص قصير وكان لحمي السخن علي رجله وحسيت بهيجان الصباح بيزيد بابا حضني وهو قاعد وحسيت بزبره بيقف
مسكت زبره بأيدي
انا / هو مابيرتحش أبدا
بابا / لا طبعا مش بيرتاح هو علي طول جاهز للشغل
انا / ودي احلي حاجه بحبها فيه
بابا / يعني انتي بتحبيه هو مش بتحبيني انا
لانا / لا طبعا يابابا ازاي هو أنا بحبه علشان بحبك
ورحت بوست بابا وسحبت لسنه ببوقي وفضلت ابوسه وهو يحسس علي ضهري وجسمي ونزل بابا بلسانه يرضع بزازي وكان بيرضع جامد
انا / اااااااي براحة علي بزازي يابابا
بابا / انا عايز افطرواشرب لبن من بزازك
انا / اشرب يروحي لبن بزاز بنتك
بابا / اممممممم وكمل بابا رضع في بزازي وانا قاعده علي رجله وماسك راسه اشده علي بزازي وحسيت بهيجان كسي اللي ولع ورحت نزلت من علي رجل بابا وسحبت الشورت وخرج قدام عيني زبره واقف
بابا / يابت لسه مشبعتش من لبن بزازك
انا / يابابا بزازي نشفت ارضع زبرك واخد لبنك علشان بزازي تتملي لبن وارجع ارضعك تاني
بابا / انا عارف مش هخلص معاكي
ونزلت قعدت علي ركبتي قدام زبره ومسكت زبره احسس عليه وادعكه وقربت بوشي ومسكت زبره اخبط وشي بيه واشم في زبره اللي كان نضيف ومبلول لاني بابا كان لسه واخد دش
وانا بشم واخبط وشي بزبره ايدي بتدعك في بيضانه وتعصر فيهم وقربت بشفايفي عند بيضانه وفضلت اتنفس وانفخ هواء سخن من بوقي علي بيضانه وبعد كده دخلت بيضانه في بوقي وفضلت ارضعهم وخرجتهم وطلعت بلساني علي زبره امص كل حته في زبره ولفيت علي كل زبره بلساني ورحت بليت زبره دخلت زبه كله جوه بوقي ورفعت نفسي لفوق وبقيت بشفط زبره من تحت لفوق في بوقي وراح بابا ثبت راسي ووقف ودخل زبره كله جوه بوقي وفضل ينيك بوقي بزبره ويدخل ويخرج زبه وراح بابا خرج زبره تاني من بوقي ورجع قعد ورفعني علي رجله وكان كسي اتبل طبعا وراح زبره اتزحلق علي طول جوايا وفضلت افرك واحرك جسمي علي زب بابا واتنطط وهو يثبتني ويهز نفسه وزبره جوايه وفضلت كده شويه لحد بابا ما قام ورفعني علي زبره وهو واقف ومسكت رقبت بابا وهو عمال ينططني علي زبره وانا كسي نزل عسله ومش عارفه اقفل كسي وانا كده وحسيت بحرقان في كسي اللي بينزل وانا مش عارف اقفل علي زب بابا
وبابا حس وفهم وراح نزلني براحة وخلاني الف وافلقس واسند علي طرف المكتب ودخل بابا زبره وكمل نيك فيا و بايده عمال يدعك في بزازي من قدام وهما مدلدلين قدامي وانا وقفلت رجلي علي بعض بحيث كسي يقفل علي زب بابا وفعلا الوضع ده خلي كسي ضيق وحسيت بزب بابا وهو بيدخل ويخرج وانا كسي مقفول وبيرتعش وعسله بيسيل وفي اللحظة دي ساب زبره جوايا وهو بيرتعش وينزل لحد ما هديت خالص وسندت براسي وبأيدي علي المكتب وراح بابا مسكني وسندني لحد ما نزلني علي الارض ونومني علي ضهري ونزل هو قعد بين فخادي وباعد بين رجلي ونزل بلسانه يلحس كسي
بابا / احلي فطار بجد عسل كس سوسو حبيتي
بابا / امممممم طعمه حلو اوي يابت امممممم
هاتي عسل تاني لبابا وهو عمال يلحس ويدخل لسانه جوه كسي ويخرجه وبصباعه يدعك زنبوري ولسانه جوايا وكان بيثبت لسانه جوه كسي تحت زنبوري وبصباعه يزنق زنبوري بين لسانه وصباعه ولسانه بيلحس زنبوري من تحت وصباعه بيدعك من فوق
انا / بلاش الحركة دي يابابا بتولعني اعمل بلسانك بس وبلاش صباعك
بابا / ههههههه لا الاثنين علشان اعصر زنبورك وينزل عسلك
انا / اممممم يالهوي عليك مجرم في النيك
بابا / يعني بعرف امتعك ياسوسو
انا / اه بتمتعني اوي بحبك يابابا
وكمل بابا عض ورضع في زنبوري لحد ما زنبوري وقف جامد وحسيت بحرقان في كسي وولعه وحسيت بعسلي السخن وهو بييسيل لتاني مرره وراح بابا دخل زبره جوايا وناكني شويه وحسيت اني بابا خلاص هينزل
بابا / عايز اشرب لبنك متنزلش في كسي هاتهم في بوقي
وراح بابا وقف وقعدت قدام زبره اشرب لبنه في بوقي والحس بوقي واشفط اللبن اللي غرق وشي وقمت روحت اخد شاور انا وبابا وهو قرر ينزل يروح الشركة
وفضلت اتحايل عليه يقعد وابعت لخلود ودلال ونعمل حفلة تاني بس هو صمم اني يروح علشان كان في حاجه مهمه في الشغل
وبعد ما بابا نزل حسيت بملل وزهق ورحت اتصلت علي خلود
انا / فينك يالبوة ايه اللي اخرك
خلود / اسف جدا اصلي انا عند ماما وبصراحة كنت عايزه اطلب منك طلب
انا / عايزه ايه يابت
خلود / اصلي انا نفسي ماما تنضم لينا واخليها تتمتع هي كمان من خالو يأووه اقصد سيدي
انا / طيب وستك ساندي ملهاش نفس
خلود / اكيد طبعا دي هتكون احلي متعة لم اشوفك بتمتعي ماما
انا / طيب وايه اللي مانعك انك تجيبيه معاكي
خلود / بصراحة خائفه من خالوه
انا / هو انتي قولتي حاجه لأمك
خلود / طبعا ماما عارفه كل حاجه مقدرش اخبي عليه حاجه
انا / اممممم طيب هقولك هاتيها وانزلي
خلود / حاضر
وقررت إبداء في تنفيذ خطتتي في الانتقام من خالد
وبعد شويه لاقيت الجرس الباب بيرن روحت فتحت وكانت خلود وعمته عفاف هي طويله شعر بني بطبيعته وبشرتها بيضاء طويله وجسمها عريض بس مفيش اي ترهلات بطنها ممسوحه بزازها وسط مكورين وطيزها كبيرة شويه بس مرفوعة ومشدودة
ادخلوا انت الاثنين بصوت عالي وبزعيق
عمته / ازيك ياساندي بقالي كتير مشفتكيش
انا / ازيك يازفته
عمته / ايه اللي بتقولي ده يامتخلفه انتي مجنونه
انا / بقي انا مجنونه ياشرموطه
عمته / لا ده انتي هبت منك خالص
خلود فهمت اللعبة
خلود / عيب ياساندي ايه اللي بتعمليه ده
انا / اسكتي انتي كمان يابنت الكلب
خلود / بلاش تشتمي بابا ياساندي لو سمحت
انا / انهي بابا فيهم باباكي اللي في الورق ولا الرسمي اللي حبل اللبوة امك
عمته / لا ده انتي قليلة الادب وسمير معرفش يربيكي ولا انتي تربية مره صحيح وعيشتك بره خلتك فاجرة
انا / جره ايه ياشرموطه مش هكون افجر من عمتي اللي حبلت من اخوها
عمته / ينهار ابوكي اسود انتي ازاي تقولي كده
خلود / ايه اللي بتقوله ساندي ده ياماما
عمته / سيبك منها دي متخلفها ومجنونه وبلاد الخواجات علمته الفجر فاكره اني هنا زي بره
انا / ههههههه النجاسيين اللي زيك في كل مكان ياعفاف حرام فيك الاسم قال عفاف وانتي كلك شرمطه
عمته / انا همشي ولم يجي سمير ليا كلام معاه
انا / تصدقي خوفت بس تفتكري بابا يعرف بالموضوع ولا ما يعرفش
بس اكيد لم احكي ليه واقوله علي السر هيصدقني اصلي التفاصيل كله عندي
خلود / ساندي بلاش هزار في الموضيع دي
انا / بس يابنت الحرام انتي كمان
خلود / انتي بتتكلمي جد بقي
انا / هو من امتي بهزر ياكسمك
خلود / احكي اللي حصل عايزه اعرف الحقيقه
عمته / بلاش ياساندي خلاص متفتحيش في ماضي يزعل الاخوات من بعض
انا / انتم عيله كلها شمال ايه اللي يزعل هي ماما طفشت منكم من شويه ما هي هربت وخافت علي نفسها منكم عائله كله لباوي
عمته / طب خلاص اسكتي وشوفي طلباتك
انا / ههههه طلباتي مليش حاجه عندك عايزه تمشي الباب يفوت جمل
خلود / لا مش بالبساطة دي
انا / لا الموضوع بسيط ممكن تمشي انتي وهي
وسكت شويه لاقيت خلود سحبت سكينه وحطتها ناحية قلبها مفيش حد هيمشي ويطلع من هنا غير لم اعرف كل حاجه
اتصدمت من اللي حصل ومن موقف خلود وحاولت اكون هاديه خالص واحاول اسيطر علي الموقف ومنعت عمتي انها تقوم تجري علي خلود احسن تموت نفسها
وحسيت اني اغبي شحص في الوجود لم حكيت كده لاني الموضوع لو كنت عايزه ادخل عمتي عفاف معانا كان هيكون اسهل من اللي عملته
انا / خوخه سيبي السكينه واللي انتي عايزه هيتعمل
خلود / مش هسيب حاجه غير لم اعرف الحكاية كلها منك لا هي اللي هتحكي احكي ياماما
عمتي / حاضر منك ..... ياساندي
خلود / يلا ياماما احكي عايزه اعرف الحقيقة
عمتي / زمان كنا متعوديين نطلع مصيف مع بعض وطلعنا احنا وخالك حسين وناهد مراته وانا وباباكي الاسكندريه وحجزنا شاليه في المعمورة الكلام ده من سته وعشرين سنه فاتت منك 00000
خلود / باباي انهي فيهم بقي ولا قصدك الراجل اللي اسمه في البطاقة بعد اسمي
انا / خلود خلاص اسكتي واصبري هتعرفي كل حاجه وانتي احكي واخلصي كنت خائفه البت تتهور وتموت نفسها
عمتي / حاضر هاحكي
خالك حسين أجر شاليه لينا إحنا العائلتين وبعد ما قضينا يوم جميل في البحر ورجعنا علي الشاليه واحنا بنحضر الاكل وكل واحد بيدخل ياخد دش بعد البحر وكده كانت ناهد مرات خالك حسين في الحمام وانا في المطبخ بجهز الغداء وخالك حسين نزل يجيب وسكي وخمره ومسليات لازوم السهرة وكده
ناهد ندهت عليا علشان كانت عايزه بشكيل تنشف جسمها لاني نسيت تاخده معاها
وانا مسمعتهاش وهي بتنده واللي سمعه هو جوزي وراح جاب بشكيل وادهواله في الحمام وشاف جسمها اللي عجبه جدا وهي ماخدتش بالها اني جوزي شاف كل تفصيله في جسمها وعجبتها وللاسف اني هو كان شيطان وخطط للي حصل كله بالاتفاق مع اللبوة ناهد
ولم خالك رجع من بره كنت جهزت الاكل ومكنتش اعرف اي حاجه عن اللي بيخطط ليه جوزي
قعدنا ناكل ونشرب نبيذ مع الاكل وطبعا انا كنت دماغي خفيفه ومن النبيذ دماغي ثقلة علي طول ولكن خالك وجوزي واللبوة مراته ناهد كانوا متعوديين علي كده
وراح جوزي شغل موسيقي ورحت انا هيجت واتسطلت وقمت ارقص واهبل وقام جوزي يرقص معايا ويرقصني وعمل حركة حسسنني بالهيجان اكتر طلع فلوس واقعد يرميه عليا وهحسيت وتخيلت نفسي عاهرة وهو مقرب مني كنت بحك طيزي في زبره وارقص وانا مش شايف غير ناس قاعده عماله تضحك وتصقف وهيجاني زاد واللبونه زادت خالص وكان جوزي عمال يصب وسكي لناهد اكتر ولخالك حسين علشان يسطلهم ولم ناهد سكرت راح جوزي سحب ايدها هي كمان علشان تقوم جنبي ترقص وبداء هو يرقصه ويلف بيها ويتحرش بجسمها وانا شايف بس مش قادرة اتكلم من اللي انا فيه وراح هو قرب ناهد مني علشان نهز ونرقص انا وهي وراح قعد جنب خالك حسين وسمعتهم بيضحك
وخالك بيقوله لا بس اختي اجمد من مراتي بترقص احلي
جوزي بس سيبك انت مراتك اجمد وجسمها فاجر
خالك / لا ياراجل عفاف جسمها افجر
ناهد / بتتخانقوا علي إيه
حسين / لا ابد بس علي بيقول أني جسمك افجر من عفاف
ناهد / وانت شايف ايه
حسين / شايف انكم افجر من بعض
عفاف / لا انا اللي جسمي اجمل حتي شوف ورحت نزلت الفستان اللي لابساه وظهرت بزازي الناشفيين اللي واقفين علي الاخر
ناهد / احا بزازك جامدين ومشددين يابت تصدقي احلي من بزازي وراحت ناهد خرجت بزازها هي كمان
ناهد بس خلي بالك لو بزازك احلي مفيش مشكلة بس انا عندي حاجه تاني احلي منك وراحت قلعت البنطلون ولافت وفلقست احكموا انتم يارجاله وضربتني علي طيزي فلقسي زي
وفعلا نزلت الفستان ووقع علي الارض وسحبت الاندر لحد نص فخادي وفلقست جنبها
ناهد / احكم انت ياعلي مين طيز اجمد
علي / بصراحة وفوفا متزعلش اكيد انتي
ناهد / قول لسحس باغريه بيها دائما بس هو مش بيحب الطيز
علي / ازاي مش يحب الطيز هو في احلي من نيك الطيز
عفاف / عارفه ياناهد علي مش بيعمل حاجه غير نيك طيزي حرام عليك ياحسين تحرم نفسك من المتعة دي
حسين / طيب خلاص ابقي أجرب نيك الطيز ده بعدين ويلا كفايه كده
علي / ايه ياعم لسه السهرة بدري ولا انت هيجت وعايز تنيك
حسين / بس بس ياعلي عيب
علي / عيب ايه ياعم قوم نيك دي مراتك طب ده انا هنيك اختك دلوقتي
حسين / علي بلاش الكلام ده عيب ولا انت سكرت
علي /عيب عليك انا مش بسكر ولا بتسطل
وخرج علي زبره تعالي يافوفا مصي
وانا رفضت طبعا وقولتله عيب ياعلي تعال ندخل جوه طيب
علي / لا هي كبرت بقي في دماغي وهنيكك هنا
وسحب ايدي وقعدني قدام زبره وطبعا كان زبره كبير ومش بقدر اقومه ولم شفت زبره وانا سكرانه هيجت ورحت مسكت زبره امصه
وخالك حسين قاعد وفكرت اني بمص زبر جوزي قصاد اخويا ولعتني وكنت بمص في زبره وادعك في بزازي اللي خرجتها بره الهدوم وفضلت امص في زبره وامسك بزي احطه في بوقي والحسه وبصيت لاقيت خالك حسين عمال يبص عليا وناهد قاعدة وقافله رجلها علي بعض تدعك كسه وشفرات كسها في بعض وعينه بتبص علي زب علي
وراح علي وقفني وسندت علي ترابيزة السفرة وجاء من ورايا وقعد يلحس في كسي وخرم طيزي ويبدل بينهم ونسينا نفسنا خالص وافتكرت اني خالك حسين قام هو ناهد وبصيت حاوليه لاقيت خالك حسين نايم علي الارض هو وناهد في وضع 69 وبيمصوا لبعض
وبعد كده علي وقف ورايا ودخل زبره في كسي وان مفلقسه وناكني وبعد كده سحبني ونام علي الارض جنب خالك حسين وركبني علي زبره وفضلت اتنطط علي زبره وحسين طلب من ناهد تركب زبره
وكان علي وحسين نايمين علي الارض وانا وناهد بنتنطط علي ازبارهم وراحت الشرموطه ناهد مسكت ايدي وقربتني منها وباستني في شفايفي ومصت لساني واحنا علي ازبارهم وكانت اول مرة واحدة ست تبوسني البوسه دي وهيجت اكتر انا وناهد ونسينا اجوازنا وقمنا من علي ازبارهم
وقعدنا نتساحق انا وهي وهي كانت فاجره في السحاق وقعد حسين وعلي يتفرجوا علينا واحنا بنتساحق ونبوس ونلحس لبعض وبعد كده قام حسين وسحب ناهد وخلاها تفلقس ودخل زبره في كسها وعلي خلاني افلقس جنبها ودخل زبره في طيزي وفضل ينكني في طيزي
وحسين شاف علي وهو بينكني في طيزي وحاول يدخل زبره في طيز ناهد بس معرفش
راحت ناهد سالتني هو نيك الطيز حلو
رديت عليه دي احلي حاجه في الدنيا يابت
وادخل علي في الكلام تحبي تجربي نيك الطيز
ناهد اه نفسي بس خايفه اوي
علي عارفه انا مش هوجعك
حسين / احا ليه هو انت اللي هتنيكه
علي / لا يبروف انا هفتحلك طيزه بس واوعدك مش هوجعه
ناهد / بجد مش هتوجعني
علي / اوعدك انك مش هتحسي بحاجه
حسين / ايه انتم مجانيني
ناهد / سحس حبيبي ياسونه خليه يفتح طيزي بس علشان تعرف تنكني فيه بعد كده
حسين / لا مش ممكن
علي / ايه ياسحس احنا مش صحاب ياجدع دي مراتك يعني هخاف عليه زيك يااخي
حسين / عفاف شوفي جوزك شكله اتجنن
وسكتنا بعد كده وكمل علي نيك في طيزي وانا مفلقسها ولسه منزلتش وبصيت علي خالك حسين
كان غير الوضع ونائم علي ضهره علي الارض وناهد راكبه فوق منه وهي عماله تدعك في كسها من قدام وخالك حسين عمال يرزع فيها
وراح علي سابني وقعد وراءه وسحب كسها ناحيته وبداء يلحس كسها ناهد اتخضت وحاول خالك حسين يقوم بسرعة ولكن ناهد عجبها الوضع ونامت علي خالك حسين علشان تمنعه يقوم وحركت نفسها اكتر ناحية علي علشان يلحس كسها ومالت ببزاها ناحية خالك حسين علشان يرضع من بزازها
وانا شوفت المنظر كده ولعت ورحت نمت تحت علي امص زبره وكان الصورة كالاتي خالك نائم علي الأرض بضهره وفوق منه ناهد وهو بيرضع بزازها وعلي وراءها بيلحس كسها وانا تحت علي بمص زبره
وولعت اللية علي الاخر وفضلنا كده علي بيلحس كس ناهد ويبدل بين كسها وخرم طيزها ويحاول يدخل لسانه في خرم طيز ناهد اللي كان واسع اصلا
علي / احا ياناهد ده خرمك بلع لساني
ايه اسحس انت بتنيكها في طيزها من وراءنا
ناهد اتخضت لا لا مش بتناك في طيزي
علي / ايه يالبوة هو انا تلميذ طيزك مفتوحه اهي
ناهد / خلاص بقي اسكت ياعلي
حسين / احا ازاي ده انا حاولت قبل كده وهي خافت وقالتي بلاش اصلي طيزي مقفوله
علي / هههههه علشان انت اهبل
مين يابت اللي فتح طيزك قولي متتكسفيش
انا / اه صحيح مين ياناهد
ناهد / دي كانت ايام الشقاوة ايام الجامعة
علي / مش مهم المهم دلوقتي اني حسين يتمتع بطيزك بقي
وراح علي نام علي ضهره علي الارض وسحب ناهد عليه وركب زبه بحركة خاطفة في طيز ناهد وكان كسها ظاهر قدامي رجعت قعدت الحس في كسها وزب علي ولاقيت ناهد بتهز دماغاه لحسين وفجاءة وانا مفلقسه وبمص في زب علي وكس ناهد لاقيت خالك حسين دخل زبره في طيزي وفضلنا كده لحد ما خالك نزل في طيزي وعلي نزل في طيز ناهد ورجعنا تاني قررنا النيك والتبادل وقضينا الاسبوع ده كله مع بعض وبعد شهر من رجوعنا كان باباكي بداء يعمل مشاكل مع خالك سمير في الشغل وخالك سمير ابعد علي عن الشغل وطبعا علي زعل وسابني شهريين وقعدت اسبوعين من غير نيك وكسي ياكلني وطبعا مكنش في غير خالك حسين هو اللي حواليه وقررنا المقابلة مع بعض وفضلنا نتقابل وننام مع بعض في وجود ناهد او لوحدنا وكنت بعمل حسابي علي طول علشان ميحصلش حمل او حاجه وفي مرة نسيت وخالك جاء من الشغل عندي علي طول ومن هو علي الباب كان مقلعني كل هدومي وعمال يلحس ويقفش في كل حتي في جسمي وكان اخر هيجان في اليوم ده وطبعا انتهي بين الحال علي السرير وانا نسيت اخد البرشامه وحبلت فيكي ومع اول الشهر الثالث كان ابوكي رجع
خلود / ابوي 0000 ينتقم منك ده انتي فاجرة من زمان من قبل خالو سمير بقي وانتي مدوراه
ساندي / اسكتي ياخلود كملي ياعفااااف
عفاف / طبعا حملت وعرفت اني حامل وسكت ونمت مع علي وبعد اسبوع بلغته اني حامل منه وعدي الموضوع عليه
عفاف / هي دي كل الحكاية بس عندي سؤال بقي مين اللي قال ليكي الحكاية دي واكيد مش امك لاني هي مكنتش اتجوزت ابوكي لم ده حصل وانا محكتش حاجه لحد خالص
اااه هي بنت الكلب مفيش غيرها لوران وعمك سيف هما اللي حكيت ليهم
ساندي / متشغليش بالك مين اللي حكي ليا
خلود / اه صحيح انتي عرفتي منين واصلا انتي مقابلتيش عمك سيف او مراته
ساندي / ههههههههههههه دي مصادري السريه
ودلوقتي بقي عرفتي ياخوخه ابوكي مين طبعا وانتي ياعفاف بقي بطلتي شرمطه ولا لسه زي ما انتي
عفاف / اسكتي بقي كفايه خلاص انا عايزه امشي
ساندي / هههههه مفيش حد هيمشي من هنا خلاص ده كان زمان دلوقتي انتي وبنتك تحت امري في اي حاجه اقوله
عفاف / لا مش ممكن اللي بيحصل ده وراحت قامت وقفت زقته وقعدته تاني
يلا ياخوخه علي جوه انتي والشرموطه دي اجهزوا بسرعة
خلود / قومي يلا ياماما
وقبل ما تتحرك ندهت عليها بصوت عالي اقفي هنا ياشرموطه
انا / بصي يافوفا انا مش عايزه ازيه ليكي ولا حاجه كل الحكاية اننا هنا علشان نتمتع انا وانتم وهيجي بابا كمان ونتمتع زي زمان ولا ناسيه زمان
عفاف / وهي منكسرة حاضر ودخلت خلود وعفاف الاوضة ودخلت وراهم
ودخلت وراهم وقعدت علي الكرسي
انا / يلا يافوفا اقلعي فرجيني علي جسمك بصراحة عايزه اشوف علي الطبيعة جسمك اصلي الصورة مش موضحه امكانياتك وانا عارفها انك لبوة كبيرة وجسمك نار وتعرفي تتلبوني وتمتعي نياكك وبصراحة انا مشتاقه اشوف زب بابا جواكي
عمته عفاف بصت في الارض وهي مكسوره
انا / يلا ياعمته ياموزه ايه ياخوخه قومي ساعدي ماما تقلع
ووقفت خلود وكانت وهي بتقف بترفع للعفاف العباية البيتي اللي لابساها من تحت وهي بتقوم وكانت خلود صايعه بترفع العباية من تحت لفوق وبداء يبان جسم عفاف الابيض جسمه ابيض من الحليب عليها رجله قشطه وسمانه ورفعت خلود العباية اكتر وبان فخاده كان مش تخان بس فخاد مرسومه حرفيا هي ايقونه في الجمال جسم مثالي وظهر كسها المنفوخ وزنبوره البارز ورفعت العباية فوق وسطه وبان بطنه الممسوح وسرته لحد ما وصلت لبزازها المكوريين بزاز تبان انها عمرها ما رضعت حلمات عامله زي حبة الرومان حمراء وحوالين منهم هالة بني اللون ولونهم بني فاتح وكانوا بزازها واقفين وبان جسمها الملبن اللي كان احسن من الصور والفيديو
انا / بصراحة يافوفا جسمك جميل جدا واحلي من اللي شوفته في الفيديو وبصيت عليها لاقيته معجبه بالاوضة
انا / ايه الاوضة عجباكي يافوفا
سكت ومش بترد
انا / ما تردي ياشرموطه ولا خرستي
يلا ياخوخه ساعدي ماما
خلود / اعمل ايه بالظبط
انا / امممممم شوفي انتي بقي نفسك في ايه واعمليه خدي حقك منها بعد ما ضحكت عليكي السنين ده كلها ههههههههههه وضحكت ضحكة شريره
وراحت خلود سحبت أمها لنص الاوضة ومسكت ايدها ورفعتها علشان تعلقها في العلقات اللي نازله من السقف وحاولت عفاف تبعد أيدها ورحت زعقت فيها خلليك مطيعة احسن ليكي
احسن وحيات شرفك المهتوك لو مكنتيش مطيعة هاخلي مصر كلها تتفرج عليكي
وكملت خلود وعلقت ايدها وكانت ايدها مرفوعة لفوق وباعدت بين رجليه وفتحتهم وجابت عصاية غليظة وربطته في رجليها بحيث تفضل رجلها مفشوخه وبعيد عن بعض
بصت ليا خلود تمام كده ياستي
انا / زي الفل يلا بقي عايز اسمع صوت صراخ الشرموطه دي
خلود / ليه مش حضرتك اللي هتقومي تظبطيها
انا / لا انتي اللي هتعملي كده
وقعدت وانا ماسكه الموبيل وفاتحه الفيديو وبصور وطبعا كان لازم اصور كل اللي بيحصل مع عفاف تحديدا ومكنتش عايزه اظهر في اي فيديو معاها
وسكت خالص وسيبت خلود تروق عليها وبصراحة البت كانت بتنتقم منها
جابت كرباج علي طول ومن غير كلام بداءت تضرب فيها بكل عنف وقوة وهي تصرخ وتصوت وتترجاء خلود انها توقف وطبعا مكنش ده هدفي انا كنت عايز اصورها وهي مستمتعه وبتتفشخ من بنتها ووقفت التصوير
ورحت قربت من خلود وسحبته علي السرير تعالي ياخوخه
ونومتها علي السرير وقعدت العب في كسها وادعك في بزازها وهي ساحت خالص ودخلت صباعي في كسها وبعد كده صوابعين وفضلت العب في كسها بأيدي ونزلت بلساني ارضع من بزازها لحد ما شهوتها نزلت
خلود / ممكن الحس كسك واشرب عسلك الطاهر
انا / طبعا ياخوخه
وقامت خلود قعدت بين رجلي تلحس كسي وهي مستمتعه وفضلت تلحس وترضع زنبوري لحد ما شهوتي نزلت
انا / يلا ياخوخه بقي دلعي ما ماتك وعايزكي تفشخيها بس براحة وبالعقل
خلود / مبقاش فيا عقل خلاص يعني ينفع بعد كل اللي حصل اسامحه او اعامله كويس
انا / لا ياخوخه بس دي مامتك بردك واللي حصل زمان زي اللي بيحصل دلوقتي كلها متعة لينا
ومتخليش اللي حصل قبل كده يزعلك
خلود / طيب بعد اذنك انا عايزه اعرف مين اللي قالك علي الحكاية دي
انا / مش هتفرق معاكي في حاجه لم تعرفي مين اللي قاللي
خلود / علشان خاطري عايز اعرف مين اللي قالك ممكن
انا / لا ياخلود ملكيش فيه
خلود / ماشي اللي تشوفيه
انا / يلا بقي ياخوخه قومي شوفي هتعملي ايه عايزه استمتع وانا شايفاكي بتفشخي الشرموطه دي
وقعدت تاني وفتحت التصوير ومسكت خلود امها وفشختها دعك ونيك بزب صناعي في كسها
وانا عمالها اصور سرحت وافتكرت اول مرة نزلت الشقة دي وشوفت الفيديوهات اللي مصوره عمو سمير ولوران وافتكرت فيديو نيك عفاف وفيديو تاني وهي بتحكي حكايته لهم
واكتشفت الحكاية بتاعته مع عمو حسين واني خلود تبقي بنتها من اخوها وضحكت علي الموضوع بس تفكيري هداني اني اعمل كده واكشف الموضوع قدام خلود وافضح امها قدامه واصور كل اللي بيحصل ده علشان ازل الخول خالد اللي ضربني فاكر نفسه راجل الخول كده تعال ياعرص شوف اللي بيحصل ورجعت تاني للواقع لاقيت خلود فكت ايدي عفاف ومخلياه تفلقس قدامها وعماله ترزع في طيزها بالزب الصناعي وعفاف عماله تدعك في كسها من قدام
ورحت وقفت التصوير وقمت لبست زب صناعي تاني في وسطي بحزام وخليت خلود تفك رجلها وسحبتهم ناحية السرير وطلبت من خلود تنام علي ضهرها وخليت عفاف تطلع تقعد علي خلود وانا نمت فوق عفاف ودخلت الزب في خرم طيزها وخلود مدخله الزب التاني في كسها وفضلنا ننيكها لحد ما نزلت ثلاثة مرات واحنا نبدل عليه انا وخلود وراحت بعد كده خلود قامت فلقست وانا وقفت وراء منها ونيكتها في كسها وجاءت عفاف قعدت قدامها فاشخ رجلها وخلود نزلت بلسانها تلحس كس امها
وهيجت انا اوي ونيكت خلود جامد وكنت برزع في كسها واضربها علي طيزها اسبنكات وكل ما ازود في الضرب هي تهيج وتعض زنبور امها وامها تصوت وفضلنا كده لحد ما خلود نزلت شهوتها وكمان عفاف وخرجت الزب من كس عفاف ورحت قعدت علي الكرسي وجاءت خلود قعدت جنب رجلي وشاورت لعفاف تيجي هي كمان وخليتها تقعد بين رجلي
الحسي كسي ياشرموطه ورحت صورتها وهي بتلحس كسي وخلود قاعدة تمص في صوابع رجلي وتلحسهم
وقبل ما اقفل الفيديو رحت عدلت التليفون ناحية وشي واظهرت نفسي في الفيديو
الفيديو ده ليك مخصوص ياخول علشان تعرف وضعك هيكون فين بعد كده
وقفلت التصوير
انا / يلا ياعفاف شدي حيلك والحسي بسرعة خلي شهوتي تنزل وتدوقي عسلي يالبوة
وسرعت عفاف في لحس كسي وغفلتها ورحت اتبولت في بوقها وعلي وشها
ورحت زقيتها برجلي اقومي غوري يلا هو انتي فاكرة اني هاخليكي تدوقي عسلي
تعال ياخوخه ياحبيتي نضفي كسي والحسيها علشان انزل عسلي وتدوقيها
وقربت خلود وقعدت بين رجلي تلحس كسي ونضفته من اثار البول وبعد كده فضلت تلحس وتدخل لسانها في كسي وانا قربته مني أكثر ومسكت راسها اقربتها اكتر من كسي علشان تتدخل لسانه وهيجت ونزلت شهوتي
انا / اشربي العسل كله ياخوخة انتي بس
ونفذت خلود وشربت عسل كسي كله
عفاف / انا همشي
انا / مفيش حد هيطلع من هنا غير بأذني
خلود / معلشي بعد اذنك خليها تمشي
انا / علشان خاطرك انتي بس ياخوخة
خلود / شكرا
وقعدت انا وخلود في الشقة وعمتو عفاف طلعت شقتها وطبعا بابا جاء وكملنا اليوم مع بعض في وجود خلود
واستمرت حياتنا كده وعفاف كانت بتتهرب مني ومن خلود بس متعتي مع بابا وخلود ودلال فضلت مستمرة
وطبعا بابا متكلمش تاني في موضوع جوازي من خالد
بس انا مش ناسيه الموضوع ومستنيه الفرصة اللي تجمعني مع خالد وافرجه علي امها واختها وهما شراميط وكنت عايزه قبل ما اعرفه اصور عمتو عفاف مع بابا علشان تكمل الحكاية ويعرف اني أمها إتناكت من اخواته كلهم هههههههههههه ده انت طلعت شريرة اوي
استنوني واسف على التأخير جدا جدا

الجزء التاسع
استمرت الحياة علي نفس الحال متعة مستمرة مع خلود ودلال وبابا
لحد ما في يوم بابا طلب مني اني مكنش في الشقة واسيبها
وجاءت دلال من اول اليوم وبداءت في تجهيز اكل وشرب وتنظيف الشقة ومعاها خلود وبعد ما خلصه وجهزوا كل حاجة طلعت دلال وخلود عندي في شقة بابا وحاولت اعمل سحاق مع دلال وخلود ولكن دلال رفضت بطريقة شيك ودخلت دلال ومن بعد منها خلود الحمام كل واحدة تأخذ دش وتنضف جسمها وتظبط حالها وطبعا أنا حاولت افهم في أي لكن دلال رفضت تتكلم أو نقول اي اللي بيحصل بس توقعت اني اليوم هيكون فيها شي مميز او حفلة جنسية
وبعد ما كل واحدة منهما اخد دش نزلوا علي الشقة اللي في الدور الارضي
وطبعا بابا نبه عليهم ميقولش ليا اي حاجه
وحاولت اكلم بابا اعرف منه في ايه كان تليفونه مقفول
وقعدت لوحدي فوق في الشقة وبعد ساعتين من الزهق رنيت علي بابا تاني كان تليفونه أتفتح رد عليا وأكد عليا اني مانزلش تحت الشقة
واتجننت اكتر ليه بابا أمر خلود ودلال ينزلوا الشقة وانا لا
وقعدت شويه تاني ولكن الفضول كان هيموتني وافتكرت اني معايا نسخة تانيه من مفاتيح الشقة تحت وقررت اني انزل اشوف في ايه تحت ونزلت وفتحت الباب براحة خالص ودخلت لاقيت
خلود ودلال لابسين بدلة جلد اسود ومعاهم راجل قالع كل هدومه وقاعد علي ركبته زي الكلب ودلال رابطه رقبته في سلسلة وعماله تتحرك وتمشي بيه في الأوضة وخلود قاعدة علي الكرسي وماسكه زب صناعي بأيده عماله تحركوا في الهواء والراجل عمال يزوم ويتحرك وعايز يروح ناحية خلود وقفت اتفرج علي الراجل وهو بيعمل كده وخلود ودلال بيذله فيه
وراح بعد كده دلال سابت الراجل وهو جري ناحية خلود اللي قاعده وحاول ببوقه يمسك الزب الصناعي اللي في أيد خلود
وفعلا نجح اني يمسكه ببوقه وراح مسكه بأيده وفضل يدخل ويخرج الزب الصناعي في بوقه
ورحت دخلت عليهم
انا / نهار ابوكم اسود ايه اللي بيحصل هنا
الراجل اتخض وراح بسرعة يقف علي رجله وحاول يلبس هدومه
انا / سيب الهدوم ياكلب وخليك واقف كده قدامي
وانتي وهي ايه اللي بيحصل هنا
دلال / تعالي بعد اذنك ياساندي بره نتكلم
انا / بقولك ايه ياشرموطة انتي وشرفك لو ما قولتي كل حاجه يفشخك واخلي بابا يفشخك
دلال / باباكي عارف كل حاجه وايه اللي بيحصل هنا دلوقتي
وبعد اذنك تعالي بره ومتبوظيش اللي بنعمله

لابسه طقمين زي بعض طقم خادمات فستان قصير جدا وعليه مريلة بيضاء

الجزء الثامن
وبعد ما انتهي اليوم واستمتعت مع بابا وصحيت علي الظهر كان بابا قاعد علي المكتب بيخلص شغل روحت قعدت علي حجره وهو لابس شورت وانا القميص قصير وكان لحمي السخن علي رجله وحسيت بهيجان الصباح بيزيد بابا حضني وهو قاعد وحسيت بزبره بيقف
مسكت زبره بأيدي
انا / هو مابيرتحش أبدا
بابا / لا طبعا مش بيرتاح هو علي طول جاهز للشغل
انا / ودي احلي حاجه بحبها فيه
بابا / يعني انتي بتحبيه هو مش بتحبيني انا
لانا / لا طبعا يابابا ازاي هو أنا بحبه علشان بحبك
ورحت بوست بابا وسحبت لسنه ببوقي وفضلت ابوسه وهو يحسس علي ضهري وجسمي ونزل بابا بلسانه يرضع بزازي وكان بيرضع جامد
انا / اااااااي براحة علي بزازي يابابا
بابا / انا عايز افطرواشرب لبن من بزازك
انا / اشرب يروحي لبن بزاز بنتك
بابا / اممممممم وكمل بابا رضع في بزازي وانا قاعده علي رجله وماسك راسه اشده علي بزازي وحسيت بهيجان كسي اللي ولع ورحت نزلت من علي رجل بابا وسحبت الشورت وخرج قدام عيني زبره واقف
بابا / يابت لسه مشبعتش من لبن بزازك
انا / يابابا بزازي نشفت ارضع زبرك واخد لبنك علشان بزازي تتملي لبن وارجع ارضعك تاني
بابا / انا عارف مش هخلص معاكي
ونزلت قعدت علي ركبتي قدام زبره ومسكت زبره احسس عليه وادعكه وقربت بوشي ومسكت زبره اخبط وشي بيه واشم في زبره اللي كان نضيف ومبلول لاني بابا كان لسه واخد دش
وانا بشم واخبط وشي بزبره ايدي بتدعك في بيضانه وتعصر فيهم وقربت بشفايفي عند بيضانه وفضلت اتنفس وانفخ هواء سخن من بوقي علي بيضانه وبعد كده دخلت بيضانه في بوقي وفضلت ارضعهم وخرجتهم وطلعت بلساني علي زبره امص كل حته في زبره ولفيت علي كل زبره بلساني ورحت بليت زبره دخلت زبه كله جوه بوقي ورفعت نفسي لفوق وبقيت بشفط زبره من تحت لفوق في بوقي وراح بابا ثبت راسي ووقف ودخل زبره كله جوه بوقي وفضل ينيك بوقي بزبره ويدخل ويخرج زبه وراح بابا خرج زبره تاني من بوقي ورجع قعد ورفعني علي رجله وكان كسي اتبل طبعا وراح زبره اتزحلق علي طول جوايا وفضلت افرك واحرك جسمي علي زب بابا واتنطط وهو يثبتني ويهز نفسه وزبره جوايه وفضلت كده شويه لحد بابا ما قام ورفعني علي زبره وهو واقف ومسكت رقبت بابا وهو عمال ينططني علي زبره وانا كسي نزل عسله ومش عارفه اقفل كسي وانا كده وحسيت بحرقان في كسي اللي بينزل وانا مش عارف اقفل علي زب بابا
وبابا حس وفهم وراح نزلني براحة وخلاني الف وافلقس واسند علي طرف المكتب ودخل بابا زبره وكمل نيك فيا و بايده عمال يدعك في بزازي من قدام وهما مدلدلين قدامي وانا وقفلت رجلي علي بعض بحيث كسي يقفل علي زب بابا وفعلا الوضع ده خلي كسي ضيق وحسيت بزب بابا وهو بيدخل ويخرج وانا كسي مقفول وبيرتعش وعسله بيسيل وفي اللحظة دي ساب زبره جوايا وهو بيرتعش وينزل لحد ما هديت خالص وسندت براسي وبأيدي علي المكتب وراح بابا مسكني وسندني لحد ما نزلني علي الارض ونومني علي ضهري ونزل هو قعد بين فخادي وباعد بين رجلي ونزل بلسانه يلحس كسي
بابا / احلي فطار بجد عسل كس سوسو حبيتي
بابا / امممممم طعمه حلو اوي يابت امممممم
هاتي عسل تاني لبابا وهو عمال يلحس ويدخل لسانه جوه كسي ويخرجه وبصباعه يدعك زنبوري ولسانه جوايا وكان بيثبت لسانه جوه كسي تحت زنبوري وبصباعه يزنق زنبوري بين لسانه وصباعه ولسانه بيلحس زنبوري من تحت وصباعه بيدعك من فوق
انا / بلاش الحركة دي يابابا بتولعني اعمل بلسانك بس وبلاش صباعك
بابا / ههههههه لا الاثنين علشان اعصر زنبورك وينزل عسلك
انا / اممممم يالهوي عليك مجرم في النيك
بابا / يعني بعرف امتعك ياسوسو
انا / اه بتمتعني اوي بحبك يابابا
وكمل بابا عض ورضع في زنبوري لحد ما زنبوري وقف جامد وحسيت بحرقان في كسي وولعه وحسيت بعسلي السخن وهو بييسيل لتاني مرره وراح بابا دخل زبره جوايا وناكني شويه وحسيت اني بابا خلاص هينزل
بابا / عايز اشرب لبنك متنزلش في كسي هاتهم في بوقي
وراح بابا وقف وقعدت قدام زبره اشرب لبنه في بوقي والحس بوقي واشفط اللبن اللي غرق وشي وقمت روحت اخد شاور انا وبابا وهو قرر ينزل يروح الشركة
وفضلت اتحايل عليه يقعد وابعت لخلود ودلال ونعمل حفلة تاني بس هو صمم اني يروح علشان كان في حاجه مهمه في الشغل
وبعد ما بابا نزل حسيت بملل وزهق ورحت اتصلت علي خلود
انا / فينك يالبوة ايه اللي اخرك
خلود / اسف جدا اصلي انا عند ماما وبصراحة كنت عايزه اطلب منك طلب
انا / عايزه ايه يابت
خلود / اصلي انا نفسي ماما تنضم لينا واخليها تتمتع هي كمان من خالو يأووه اقصد سيدي
انا / طيب وستك ساندي ملهاش نفس
خلود / اكيد طبعا دي هتكون احلي متعة لم اشوفك بتمتعي ماما
انا / طيب وايه اللي مانعك انك تجيبيه معاكي
خلود / بصراحة خائفه من خالوه
انا / هو انتي قولتي حاجه لأمك
خلود / طبعا ماما عارفه كل حاجه مقدرش اخبي عليه حاجه
انا / اممممم طيب هقولك هاتيها وانزلي
خلود / حاضر
وقررت إبداء في تنفيذ خطتتي في الانتقام من خالد
وبعد شويه لاقيت الجرس الباب بيرن روحت فتحت وكانت خلود وعمته عفاف هي طويله شعر بني بطبيعته وبشرتها بيضاء طويله وجسمها عريض بس مفيش اي ترهلات بطنها ممسوحه بزازها وسط مكورين وطيزها كبيرة شويه بس مرفوعة ومشدودة
ادخلوا انت الاثنين بصوت عالي وبزعيق
عمته / ازيك ياساندي بقالي كتير مشفتكيش
انا / ازيك يازفته
عمته / ايه اللي بتقولي ده يامتخلفه انتي مجنونه
انا / بقي انا مجنونه ياشرموطه
عمته / لا ده انتي هبت منك خالص
خلود فهمت اللعبة
خلود / عيب ياساندي ايه اللي بتعمليه ده
انا / اسكتي انتي كمان يابنت الكلب
خلود / بلاش تشتمي بابا ياساندي لو سمحت
انا / انهي بابا فيهم باباكي اللي في الورق ولا الرسمي اللي حبل اللبوة امك
عمته / لا ده انتي قليلة الادب وسمير معرفش يربيكي ولا انتي تربية مره صحيح وعيشتك بره خلتك فاجرة
انا / جره ايه ياشرموطه مش هكون افجر من عمتي اللي حبلت من اخوها
عمته / ينهار ابوكي اسود انتي ازاي تقولي كده
خلود / ايه اللي بتقوله ساندي ده ياماما
عمته / سيبك منها دي متخلفها ومجنونه وبلاد الخواجات علمته الفجر فاكره اني هنا زي بره
انا / ههههههه النجاسيين اللي زيك في كل مكان ياعفاف حرام فيك الاسم قال عفاف وانتي كلك شرمطه
عمته / انا همشي ولم يجي سمير ليا كلام معاه
انا / تصدقي خوفت بس تفتكري بابا يعرف بالموضوع ولا ما يعرفش
بس اكيد لم احكي ليه واقوله علي السر هيصدقني اصلي التفاصيل كله عندي
خلود / ساندي بلاش هزار في الموضيع دي
انا / بس يابنت الحرام انتي كمان
خلود / انتي بتتكلمي جد بقي
انا / هو من امتي بهزر ياكسمك
خلود / احكي اللي حصل عايزه اعرف الحقيقه
عمته / بلاش ياساندي خلاص متفتحيش في ماضي يزعل الاخوات من بعض
انا / انتم عيله كلها شمال ايه اللي يزعل هي ماما طفشت منكم من شويه ما هي هربت وخافت علي نفسها منكم عائله كله لباوي
عمته / طب خلاص اسكتي وشوفي طلباتك
انا / ههههه طلباتي مليش حاجه عندك عايزه تمشي الباب يفوت جمل
خلود / لا مش بالبساطة دي
انا / لا الموضوع بسيط ممكن تمشي انتي وهي
وسكت شويه لاقيت خلود سحبت سكينه وحطتها ناحية قلبها مفيش حد هيمشي ويطلع من هنا غير لم اعرف كل حاجه
اتصدمت من اللي حصل ومن موقف خلود وحاولت اكون هاديه خالص واحاول اسيطر علي الموقف ومنعت عمتي انها تقوم تجري علي خلود احسن تموت نفسها
وحسيت اني اغبي شحص في الوجود لم حكيت كده لاني الموضوع لو كنت عايزه ادخل عمتي عفاف معانا كان هيكون اسهل من اللي عملته
انا / خوخه سيبي السكينه واللي انتي عايزه هيتعمل
خلود / مش هسيب حاجه غير لم اعرف الحكاية كلها منك لا هي اللي هتحكي احكي ياماما
عمتي / حاضر منك ..... ياساندي
خلود / يلا ياماما احكي عايزه اعرف الحقيقة
عمتي / زمان كنا متعوديين نطلع مصيف مع بعض وطلعنا احنا وخالك حسين وناهد مراته وانا وباباكي الاسكندريه وحجزنا شاليه في المعمورة الكلام ده من سته وعشرين سنه فاتت منك 00000
خلود / باباي انهي فيهم بقي ولا قصدك الراجل اللي اسمه في البطاقة بعد اسمي
انا / خلود خلاص اسكتي واصبري هتعرفي كل حاجه وانتي احكي واخلصي كنت خائفه البت تتهور وتموت نفسها
عمتي / حاضر هاحكي
خالك حسين أجر شاليه لينا إحنا العائلتين وبعد ما قضينا يوم جميل في البحر ورجعنا علي الشاليه واحنا بنحضر الاكل وكل واحد بيدخل ياخد دش بعد البحر وكده كانت ناهد مرات خالك حسين في الحمام وانا في المطبخ بجهز الغداء وخالك حسين نزل يجيب وسكي وخمره ومسليات لازوم السهرة وكده
ناهد ندهت عليا علشان كانت عايزه بشكيل تنشف جسمها لاني نسيت تاخده معاها
وانا مسمعتهاش وهي بتنده واللي سمعه هو جوزي وراح جاب بشكيل وادهواله في الحمام وشاف جسمها اللي عجبه جدا وهي ماخدتش بالها اني جوزي شاف كل تفصيله في جسمها وعجبتها وللاسف اني هو كان شيطان وخطط للي حصل كله بالاتفاق مع اللبوة ناهد
ولم خالك رجع من بره كنت جهزت الاكل ومكنتش اعرف اي حاجه عن اللي بيخطط ليه جوزي
قعدنا ناكل ونشرب نبيذ مع الاكل وطبعا انا كنت دماغي خفيفه ومن النبيذ دماغي ثقلة علي طول ولكن خالك وجوزي واللبوة مراته ناهد كانوا متعوديين علي كده
وراح جوزي شغل موسيقي ورحت انا هيجت واتسطلت وقمت ارقص واهبل وقام جوزي يرقص معايا ويرقصني وعمل حركة حسسنني بالهيجان اكتر طلع فلوس واقعد يرميه عليا وهحسيت وتخيلت نفسي عاهرة وهو مقرب مني كنت بحك طيزي في زبره وارقص وانا مش شايف غير ناس قاعده عماله تضحك وتصقف وهيجاني زاد واللبونه زادت خالص وكان جوزي عمال يصب وسكي لناهد اكتر ولخالك حسين علشان يسطلهم ولم ناهد سكرت راح جوزي سحب ايدها هي كمان علشان تقوم جنبي ترقص وبداء هو يرقصه ويلف بيها ويتحرش بجسمها وانا شايف بس مش قادرة اتكلم من اللي انا فيه وراح هو قرب ناهد مني علشان نهز ونرقص انا وهي وراح قعد جنب خالك حسين وسمعتهم بيضحك
وخالك بيقوله لا بس اختي اجمد من مراتي بترقص احلي
جوزي بس سيبك انت مراتك اجمد وجسمها فاجر
خالك / لا ياراجل عفاف جسمها افجر
ناهد / بتتخانقوا علي إيه
حسين / لا ابد بس علي بيقول أني جسمك افجر من عفاف
ناهد / وانت شايف ايه
حسين / شايف انكم افجر من بعض
عفاف / لا انا اللي جسمي اجمل حتي شوف ورحت نزلت الفستان اللي لابساه وظهرت بزازي الناشفيين اللي واقفين علي الاخر
ناهد / احا بزازك جامدين ومشددين يابت تصدقي احلي من بزازي وراحت ناهد خرجت بزازها هي كمان
ناهد بس خلي بالك لو بزازك احلي مفيش مشكلة بس انا عندي حاجه تاني احلي منك وراحت قلعت البنطلون ولافت وفلقست احكموا انتم يارجاله وضربتني علي طيزي فلقسي زي
وفعلا نزلت الفستان ووقع علي الارض وسحبت الاندر لحد نص فخادي وفلقست جنبها
ناهد / احكم انت ياعلي مين طيز اجمد
علي / بصراحة وفوفا متزعلش اكيد انتي
ناهد / قول لسحس باغريه بيها دائما بس هو مش بيحب الطيز
علي / ازاي مش يحب الطيز هو في احلي من نيك الطيز
عفاف / عارفه ياناهد علي مش بيعمل حاجه غير نيك طيزي حرام عليك ياحسين تحرم نفسك من المتعة دي
حسين / طيب خلاص ابقي أجرب نيك الطيز ده بعدين ويلا كفايه كده
علي / ايه ياعم لسه السهرة بدري ولا انت هيجت وعايز تنيك
حسين / بس بس ياعلي عيب
علي / عيب ايه ياعم قوم نيك دي مراتك طب ده انا هنيك اختك دلوقتي
حسين / علي بلاش الكلام ده عيب ولا انت سكرت
علي /عيب عليك انا مش بسكر ولا بتسطل
وخرج علي زبره تعالي يافوفا مصي
وانا رفضت طبعا وقولتله عيب ياعلي تعال ندخل جوه طيب
علي / لا هي كبرت بقي في دماغي وهنيكك هنا
وسحب ايدي وقعدني قدام زبره وطبعا كان زبره كبير ومش بقدر اقومه ولم شفت زبره وانا سكرانه هيجت ورحت مسكت زبره امصه
وخالك حسين قاعد وفكرت اني بمص زبر جوزي قصاد اخويا ولعتني وكنت بمص في زبره وادعك في بزازي اللي خرجتها بره الهدوم وفضلت امص في زبره وامسك بزي احطه في بوقي والحسه وبصيت لاقيت خالك حسين عمال يبص عليا وناهد قاعدة وقافله رجلها علي بعض تدعك كسه وشفرات كسها في بعض وعينه بتبص علي زب علي
وراح علي وقفني وسندت علي ترابيزة السفرة وجاء من ورايا وقعد يلحس في كسي وخرم طيزي ويبدل بينهم ونسينا نفسنا خالص وافتكرت اني خالك حسين قام هو ناهد وبصيت حاوليه لاقيت خالك حسين نايم علي الارض هو وناهد في وضع 69 وبيمصوا لبعض
وبعد كده علي وقف ورايا ودخل زبره في كسي وان مفلقسه وناكني وبعد كده سحبني ونام علي الارض جنب خالك حسين وركبني علي زبره وفضلت اتنطط علي زبره وحسين طلب من ناهد تركب زبره
وكان علي وحسين نايمين علي الارض وانا وناهد بنتنطط علي ازبارهم وراحت الشرموطه ناهد مسكت ايدي وقربتني منها وباستني في شفايفي ومصت لساني واحنا علي ازبارهم وكانت اول مرة واحدة ست تبوسني البوسه دي وهيجت اكتر انا وناهد ونسينا اجوازنا وقمنا من علي ازبارهم
وقعدنا نتساحق انا وهي وهي كانت فاجره في السحاق وقعد حسين وعلي يتفرجوا علينا واحنا بنتساحق ونبوس ونلحس لبعض وبعد كده قام حسين وسحب ناهد وخلاها تفلقس ودخل زبره في كسها وعلي خلاني افلقس جنبها ودخل زبره في طيزي وفضل ينكني في طيزي
وحسين شاف علي وهو بينكني في طيزي وحاول يدخل زبره في طيز ناهد بس معرفش
راحت ناهد سالتني هو نيك الطيز حلو
رديت عليه دي احلي حاجه في الدنيا يابت
وادخل علي في الكلام تحبي تجربي نيك الطيز
ناهد اه نفسي بس خايفه اوي
علي عارفه انا مش هوجعك
حسين / احا ليه هو انت اللي هتنيكه
علي / لا يبروف انا هفتحلك طيزه بس واوعدك مش هوجعه
ناهد / بجد مش هتوجعني
علي / اوعدك انك مش هتحسي بحاجه
حسين / ايه انتم مجانيني
ناهد / سحس حبيبي ياسونه خليه يفتح طيزي بس علشان تعرف تنكني فيه بعد كده
حسين / لا مش ممكن
علي / ايه ياسحس احنا مش صحاب ياجدع دي مراتك يعني هخاف عليه زيك يااخي
حسين / عفاف شوفي جوزك شكله اتجنن
وسكتنا بعد كده وكمل علي نيك في طيزي وانا مفلقسها ولسه منزلتش وبصيت علي خالك حسين
كان غير الوضع ونائم علي ضهره علي الارض وناهد راكبه فوق منه وهي عماله تدعك في كسها من قدام وخالك حسين عمال يرزع فيها
وراح علي سابني وقعد وراءه وسحب كسها ناحيته وبداء يلحس كسها ناهد اتخضت وحاول خالك حسين يقوم بسرعة ولكن ناهد عجبها الوضع ونامت علي خالك حسين علشان تمنعه يقوم وحركت نفسها اكتر ناحية علي علشان يلحس كسها ومالت ببزاها ناحية خالك حسين علشان يرضع من بزازها
وانا شوفت المنظر كده ولعت ورحت نمت تحت علي امص زبره وكان الصورة كالاتي خالك نائم علي الأرض بضهره وفوق منه ناهد وهو بيرضع بزازها وعلي وراءها بيلحس كسها وانا تحت علي بمص زبره
وولعت اللية علي الاخر وفضلنا كده علي بيلحس كس ناهد ويبدل بين كسها وخرم طيزها ويحاول يدخل لسانه في خرم طيز ناهد اللي كان واسع اصلا
علي / احا ياناهد ده خرمك بلع لساني
ايه اسحس انت بتنيكها في طيزها من وراءنا
ناهد اتخضت لا لا مش بتناك في طيزي
علي / ايه يالبوة هو انا تلميذ طيزك مفتوحه اهي
ناهد / خلاص بقي اسكت ياعلي
حسين / احا ازاي ده انا حاولت قبل كده وهي خافت وقالتي بلاش اصلي طيزي مقفوله
علي / هههههه علشان انت اهبل
مين يابت اللي فتح طيزك قولي متتكسفيش
انا / اه صحيح مين ياناهد
ناهد / دي كانت ايام الشقاوة ايام الجامعة
علي / مش مهم المهم دلوقتي اني حسين يتمتع بطيزك بقي
وراح علي نام علي ضهره علي الارض وسحب ناهد عليه وركب زبه بحركة خاطفة في طيز ناهد وكان كسها ظاهر قدامي رجعت قعدت الحس في كسها وزب علي ولاقيت ناهد بتهز دماغاه لحسين وفجاءة وانا مفلقسه وبمص في زب علي وكس ناهد لاقيت خالك حسين دخل زبره في طيزي وفضلنا كده لحد ما خالك نزل في طيزي وعلي نزل في طيز ناهد ورجعنا تاني قررنا النيك والتبادل وقضينا الاسبوع ده كله مع بعض وبعد شهر من رجوعنا كان باباكي بداء يعمل مشاكل مع خالك سمير في الشغل وخالك سمير ابعد علي عن الشغل وطبعا علي زعل وسابني شهريين وقعدت اسبوعين من غير نيك وكسي ياكلني وطبعا مكنش في غير خالك حسين هو اللي حواليه وقررنا المقابلة مع بعض وفضلنا نتقابل وننام مع بعض في وجود ناهد او لوحدنا وكنت بعمل حسابي علي طول علشان ميحصلش حمل او حاجه وفي مرة نسيت وخالك جاء من الشغل عندي علي طول ومن هو علي الباب كان مقلعني كل هدومي وعمال يلحس ويقفش في كل حتي في جسمي وكان اخر هيجان في اليوم ده وطبعا انتهي بين الحال علي السرير وانا نسيت اخد البرشامه وحبلت فيكي ومع اول الشهر الثالث كان ابوكي رجع
خلود / ابوي 0000 ينتقم منك ده انتي فاجرة من زمان من قبل خالو سمير بقي وانتي مدوراه
ساندي / اسكتي ياخلود كملي ياعفااااف
عفاف / طبعا حملت وعرفت اني حامل وسكت ونمت مع علي وبعد اسبوع بلغته اني حامل منه وعدي الموضوع عليه
عفاف / هي دي كل الحكاية بس عندي سؤال بقي مين اللي قال ليكي الحكاية دي واكيد مش امك لاني هي مكنتش اتجوزت ابوكي لم ده حصل وانا محكتش حاجه لحد خالص
اااه هي بنت الكلب مفيش غيرها لوران وعمك سيف هما اللي حكيت ليهم
ساندي / متشغليش بالك مين اللي حكي ليا
خلود / اه صحيح انتي عرفتي منين واصلا انتي مقابلتيش عمك سيف او مراته
ساندي / ههههههههههههه دي مصادري السريه
ودلوقتي بقي عرفتي ياخوخه ابوكي مين طبعا وانتي ياعفاف بقي بطلتي شرمطه ولا لسه زي ما انتي
عفاف / اسكتي بقي كفايه خلاص انا عايزه امشي
ساندي / هههههه مفيش حد هيمشي من هنا خلاص ده كان زمان دلوقتي انتي وبنتك تحت امري في اي حاجه اقوله
عفاف / لا مش ممكن اللي بيحصل ده وراحت قامت وقفت زقته وقعدته تاني
يلا ياخوخه علي جوه انتي والشرموطه دي اجهزوا بسرعة
خلود / قومي يلا ياماما
وقبل ما تتحرك ندهت عليها بصوت عالي اقفي هنا ياشرموطه
انا / بصي يافوفا انا مش عايزه ازيه ليكي ولا حاجه كل الحكاية اننا هنا علشان نتمتع انا وانتم وهيجي بابا كمان ونتمتع زي زمان ولا ناسيه زمان
عفاف / وهي منكسرة حاضر ودخلت خلود وعفاف الاوضة ودخلت وراهم
ودخلت وراهم وقعدت علي الكرسي
انا / يلا يافوفا اقلعي فرجيني علي جسمك بصراحة عايزه اشوف علي الطبيعة جسمك اصلي الصورة مش موضحه امكانياتك وانا عارفها انك لبوة كبيرة وجسمك نار وتعرفي تتلبوني وتمتعي نياكك وبصراحة انا مشتاقه اشوف زب بابا جواكي
عمته عفاف بصت في الارض وهي مكسوره
انا / يلا ياعمته ياموزه ايه ياخوخه قومي ساعدي ماما تقلع
ووقفت خلود وكانت وهي بتقف بترفع للعفاف العباية البيتي اللي لابساها من تحت وهي بتقوم وكانت خلود صايعه بترفع العباية من تحت لفوق وبداء يبان جسم عفاف الابيض جسمه ابيض من الحليب عليها رجله قشطه وسمانه ورفعت خلود العباية اكتر وبان فخاده كان مش تخان بس فخاد مرسومه حرفيا هي ايقونه في الجمال جسم مثالي وظهر كسها المنفوخ وزنبوره البارز ورفعت العباية فوق وسطه وبان بطنه الممسوح وسرته لحد ما وصلت لبزازها المكوريين بزاز تبان انها عمرها ما رضعت حلمات عامله زي حبة الرومان حمراء وحوالين منهم هالة بني اللون ولونهم بني فاتح وكانوا بزازها واقفين وبان جسمها الملبن اللي كان احسن من الصور والفيديو
انا / بصراحة يافوفا جسمك جميل جدا واحلي من اللي شوفته في الفيديو وبصيت عليها لاقيته معجبه بالاوضة
انا / ايه الاوضة عجباكي يافوفا
سكت ومش بترد
انا / ما تردي ياشرموطه ولا خرستي
يلا ياخوخه ساعدي ماما
خلود / اعمل ايه بالظبط
انا / امممممم شوفي انتي بقي نفسك في ايه واعمليه خدي حقك منها بعد ما ضحكت عليكي السنين ده كلها ههههههههههه وضحكت ضحكة شريره
وراحت خلود سحبت أمها لنص الاوضة ومسكت ايدها ورفعتها علشان تعلقها في العلقات اللي نازله من السقف وحاولت عفاف تبعد أيدها ورحت زعقت فيها خلليك مطيعة احسن ليكي
احسن وحيات شرفك المهتوك لو مكنتيش مطيعة هاخلي مصر كلها تتفرج عليكي
وكملت خلود وعلقت ايدها وكانت ايدها مرفوعة لفوق وباعدت بين رجليه وفتحتهم وجابت عصاية غليظة وربطته في رجليها بحيث تفضل رجلها مفشوخه وبعيد عن بعض
بصت ليا خلود تمام كده ياستي
انا / زي الفل يلا بقي عايز اسمع صوت صراخ الشرموطه دي
خلود / ليه مش حضرتك اللي هتقومي تظبطيها
انا / لا انتي اللي هتعملي كده
وقعدت وانا ماسكه الموبيل وفاتحه الفيديو وبصور وطبعا كان لازم اصور كل اللي بيحصل مع عفاف تحديدا ومكنتش عايزه اظهر في اي فيديو معاها
وسكت خالص وسيبت خلود تروق عليها وبصراحة البت كانت بتنتقم منها
جابت كرباج علي طول ومن غير كلام بداءت تضرب فيها بكل عنف وقوة وهي تصرخ وتصوت وتترجاء خلود انها توقف وطبعا مكنش ده هدفي انا كنت عايز اصورها وهي مستمتعه وبتتفشخ من بنتها ووقفت التصوير
ورحت قربت من خلود وسحبته علي السرير تعالي ياخوخه
ونومتها علي السرير وقعدت العب في كسها وادعك في بزازها وهي ساحت خالص ودخلت صباعي في كسها وبعد كده صوابعين وفضلت العب في كسها بأيدي ونزلت بلساني ارضع من بزازها لحد ما شهوتها نزلت
خلود / ممكن الحس كسك واشرب عسلك الطاهر
انا / طبعا ياخوخه
وقامت خلود قعدت بين رجلي تلحس كسي وهي مستمتعه وفضلت تلحس وترضع زنبوري لحد ما شهوتي نزلت
انا / يلا ياخوخه بقي دلعي ما ماتك وعايزكي تفشخيها بس براحة وبالعقل
خلود / مبقاش فيا عقل خلاص يعني ينفع بعد كل اللي حصل اسامحه او اعامله كويس
انا / لا ياخوخه بس دي مامتك بردك واللي حصل زمان زي اللي بيحصل دلوقتي كلها متعة لينا
ومتخليش اللي حصل قبل كده يزعلك
خلود / طيب بعد اذنك انا عايزه اعرف مين اللي قالك علي الحكاية دي
انا / مش هتفرق معاكي في حاجه لم تعرفي مين اللي قاللي
خلود / علشان خاطري عايز اعرف مين اللي قالك ممكن
انا / لا ياخلود ملكيش فيه
خلود / ماشي اللي تشوفيه
انا / يلا بقي ياخوخه قومي شوفي هتعملي ايه عايزه استمتع وانا شايفاكي بتفشخي الشرموطه دي
وقعدت تاني وفتحت التصوير ومسكت خلود امها وفشختها دعك ونيك بزب صناعي في كسها
وانا عمالها اصور سرحت وافتكرت اول مرة نزلت الشقة دي وشوفت الفيديوهات اللي مصوره عمو سمير ولوران وافتكرت فيديو نيك عفاف وفيديو تاني وهي بتحكي حكايته لهم
واكتشفت الحكاية بتاعته مع عمو حسين واني خلود تبقي بنتها من اخوها وضحكت علي الموضوع بس تفكيري هداني اني اعمل كده واكشف الموضوع قدام خلود وافضح امها قدامه واصور كل اللي بيحصل ده علشان ازل الخول خالد اللي ضربني فاكر نفسه راجل الخول كده تعال ياعرص شوف اللي بيحصل ورجعت تاني للواقع لاقيت خلود فكت ايدي عفاف ومخلياه تفلقس قدامها وعماله ترزع في طيزها بالزب الصناعي وعفاف عماله تدعك في كسها من قدام
ورحت وقفت التصوير وقمت لبست زب صناعي تاني في وسطي بحزام وخليت خلود تفك رجلها وسحبتهم ناحية السرير وطلبت من خلود تنام علي ضهرها وخليت عفاف تطلع تقعد علي خلود وانا نمت فوق عفاف ودخلت الزب في خرم طيزها وخلود مدخله الزب التاني في كسها وفضلنا ننيكها لحد ما نزلت ثلاثة مرات واحنا نبدل عليه انا وخلود وراحت بعد كده خلود قامت فلقست وانا وقفت وراء منها ونيكتها في كسها وجاءت عفاف قعدت قدامها فاشخ رجلها وخلود نزلت بلسانها تلحس كس امها
وهيجت انا اوي ونيكت خلود جامد وكنت برزع في كسها واضربها علي طيزها اسبنكات وكل ما ازود في الضرب هي تهيج وتعض زنبور امها وامها تصوت وفضلنا كده لحد ما خلود نزلت شهوتها وكمان عفاف وخرجت الزب من كس عفاف ورحت قعدت علي الكرسي وجاءت خلود قعدت جنب رجلي وشاورت لعفاف تيجي هي كمان وخليتها تقعد بين رجلي
الحسي كسي ياشرموطه ورحت صورتها وهي بتلحس كسي وخلود قاعدة تمص في صوابع رجلي وتلحسهم
وقبل ما اقفل الفيديو رحت عدلت التليفون ناحية وشي واظهرت نفسي في الفيديو
الفيديو ده ليك مخصوص ياخول علشان تعرف وضعك هيكون فين بعد كده
وقفلت التصوير
انا / يلا ياعفاف شدي حيلك والحسي بسرعة خلي شهوتي تنزل وتدوقي عسلي يالبوة
وسرعت عفاف في لحس كسي وغفلتها ورحت اتبولت في بوقها وعلي وشها
ورحت زقيتها برجلي اقومي غوري يلا هو انتي فاكرة اني هاخليكي تدوقي عسلي
تعال ياخوخه ياحبيتي نضفي كسي والحسيها علشان انزل عسلي وتدوقيها
وقربت خلود وقعدت بين رجلي تلحس كسي ونضفته من اثار البول وبعد كده فضلت تلحس وتدخل لسانها في كسي وانا قربته مني أكثر ومسكت راسها اقربتها اكتر من كسي علشان تتدخل لسانه وهيجت ونزلت شهوتي
انا / اشربي العسل كله ياخوخة انتي بس
ونفذت خلود وشربت عسل كسي كله
عفاف / انا همشي
انا / مفيش حد هيطلع من هنا غير بأذني
خلود / معلشي بعد اذنك خليها تمشي
انا / علشان خاطرك انتي بس ياخوخة
خلود / شكرا
وقعدت انا وخلود في الشقة وعمتو عفاف طلعت شقتها وطبعا بابا جاء وكملنا اليوم مع بعض في وجود خلود
واستمرت حياتنا كده وعفاف كانت بتتهرب مني ومن خلود بس متعتي مع بابا وخلود ودلال فضلت مستمرة
وطبعا بابا متكلمش تاني في موضوع جوازي من خالد
بس انا مش ناسيه الموضوع مستنية الفرصة اللي تجمعني مع خالد وفرجه علي امها واختها وهما شراميط وكنت عايزه قبل ما اعرفه اصور عمتو عفاف مع بابا علشان تكمل الحكاية ويعرف اني أمها إتناكت من اخواته كلهم هههههههههههه ده انا طلعت شريرة اوي
استنوني واسف على التأخير جدا جدا



الجزء التاسع


استمرت الحياة علي نفس الحال متعة مستمرة مع خلود ودلال وبابا
لحد ما في يوم بابا طلب مني اني مكنش في الشقة واسيبها
وجاءت دلال من اول اليوم وبداءت في تجهيز اكل وشرب وتنظيف الشقة ومعاها خلود وبعد ما خلصه وجهزوا كل حاجة طلعت دلال وخلود عندي في شقة بابا وحاولت اعمل سحاق مع دلال وخلود ولكن دلال رفضت بطريقة شيك ودخلت دلال ومن بعد منها خلود الحمام كل واحدة تأخذ دش وتنضف جسمها وتظبط حالها وطبعا أنا حاولت افهم في أي لكن دلال رفضت تتكلم أو نقول اي اللي بيحصل بس توقعت اني اليوم هيكون فيها شي مميز او حفلة جنسية
وبعد ما كل واحدة منهما اخد دش نزلوا علي الشقة اللي في الدور الارضي
وطبعا بابا نبه عليهم ميقولش ليا اي حاجه
وحاولت اكلم بابا اعرف منه في ايه كان تليفونه مقفول
وقعدت لوحدي فوق في الشقة وبعد ساعتين من الزهق رنيت علي بابا تاني كان تليفونه أتفتح رد عليا وأكد عليا اني مانزلش تحت الشقة
واتجننت اكتر ليه بابا أمر خلود ودلال ينزلوا الشقة وانا لا
وقعدت شويه تاني ولكن الفضول كان هيموتني وافتكرت اني معايا نسخة تانيه من مفاتيح الشقة تحت وقررت اني انزل اشوف في ايه تحت ونزلت وفتحت الباب براحة خالص ودخلت لاقيت
خلود ودلال لابسين بدلة جلد اسود ومعاهم اثنين رجاله بصيت كويس اكتشفت اني حاتم جوز خلود ومعاها راجل تاني شكله عربي مش مصري وقالع كل هدومه وقاعد علي كرسي وقاعد بين رجليه حاتم عمال يمص في زبره وخلود ودلال واقفين يوجه حاتم يعمل ايه ويمص زب الراجل ازاي وقفت اتفرج من بعيد واتمتع وحسيت ببل في كسي من شكل حاتم وهو عمال يمص زب الراجل وكانت أول مرة اشوف راجل بيمص زب راجل تاني واستنيت شويه لاقيت ودلال لبسوا كل واحده منهم زب صناعي بحزام ووقفت كل واحدة قدام راجل وقعد الرجل الخليجي قدام خلود وحاتم قعد قدام دلال وبدأ كل واحد يمص في الزب الصناعي اللي قدامه وفضله كده شويه وبعد كده دلال طلبت من خلود تنام علي الارض وتفتح رجلها وطلبت من الراجل يقعد علي ركبته قدام كسها ويلحسه وخلت حاتم ينيك الراحل في طيزه وهو بيلحس كس خلود ودلال قعدت وراء حاتم تنيكه في طيزه
دلال / شايف ياخول ياديوث كس مراتك وهو بيتقطع
دلال / يالا ياشيخ العرب الحس كسها جامد خلي العرص يهيج ويبسطك
الراجل / نيكچه انتي چامد وافشخي ترمته خليه يبسطني
اخو الشرموطة هذا يلا يازوج القحبة
شايف هذي الكحبة كسها نظيف اسرعي يامره في نيكج هذا الديوث
اسرع ياديوث اسرع وهائج الراجل خالص وبداء يصرخ وبعض في كس خلود اللي بداءت تصوت وحاتم يسرع اكتر وحسيت اني حان الوقت للدخول عليهم
ودخلت زعقت فيهم بصوت عالي ايه القرف ده
ومين الخول ده كمان
ايه حاتم انت كمان طلعت خول اهو
ايه اللي بيحصل هنا يادلال
دلال / تعالي بره نتكلم
انا / لا هنتكلم هنا مين ده
وزقيت خلود برجلي
قومي يالبوة متكيفها انتي كده من امتي وانتي بتعملي حاجه من غير أمري
خلود/ اااااي غصب عني
الراجل / شنو هذا مين هذه الكحبة
ورحت أنا ضربته بالقلم
انا / انا قحبة ياخول غور اقعد هناك ومسمعش ليك صوت
ايه يادلال الحكاية
دلال / دي تعليمات باباكي وهو عارف كل حاجه وايه اللي بيحصل هنا دلوقتي وبعد اذنك تعالي بره ومتبوظيش اللي بنعمله
انا / ومين قال اني في حاجه هتبوظ كل حاجه هتمشي زي ما هي كل اللي هيحصل اني اشارك
دلال / مينفعش بباكي ما أكد عليا انك متعرفيش حاجه علشان مش عايزك تشاركي في اللي بيحصل
انا / ليه يالبوة بابا مش عايزني اعرف
دلال / ارجوكي اللي بيحصل هنا دلوقتي ده شغل
انا / هههههههههههه شغل نيك
دلال / ساندي بعد اذنك ومتبوظيش شغلنا ارجوكي
انا / طيب لو مخرجتش وسيبتكم ايه اللي هيحصل
دلال / يبقي اسف هتضطر اتصل باباكي واحكي ليه وهو يتصرف بقي
انا / مش هتتصلي وانا هشارككم
دلال / ارجوكي ابوس ايدك لا
ومديت ايدي بوسي
وقفت دلال محتارة اللي فهمته انها هي مسيطرة هنا علي الجميع
ومكنش ينفع يجي حد يسيطر عليها أو يكون ميستريس غيره
دلال / ساندي اللي انتي عايزاه بس اطلعي دلوقتي
الراجل / ايه خلصونا من هذا الوضع شو ياستي دلال بدي اخرج من هون
وبصيت بغل للراجل
انا / تعالي ياكلب هنا مين إذن ليك تتكلم اسكت خالص ياحيوان ومفيش حد هيخرج غير بأذني
الراجل / ليش مين انتي علشان تقولي مين يخرج ومين يقعد
وانا بتكلم مع الراجل كانت دلال مسكت التليفون وبتتصل تكلم بابا خطفت التليفون منها وضربته بالقلم
الراجل / شو ياستي دلال مين هاذي
وقربت منه أنا ستك وستك الكللابب دول ساندي سمير
الراجل / خبر ابيض خير لم انتي بنت الراجل الكريم اخي وصديقي سمير شو تريد منا
انا / مين انت علشان تكون صديق بابا
ومالت عليا دلال وبصوت واطي
دلال / دي صاحب شركة الجاسم وليه معانا شغل مهم وارجوكي متتهوريش وتبوظي شغلنا
انا / يعني اسمه ايه
دلال / سلطان الجاسم
سلطان / أنا ياستي صاحب السيد / سمير واسمي سلطان شو تريد
روحت قعدت علي الكرسي
طيب ياسلطان أنا قررت اني اشارككم
دلال / بلاش ياساندي ابوكي لو عرف هيفشخني
انا / متقلقيش خالص
سلطان / بس هذا ما يصير ولا يحصل أنا همشي ياستي دلال
وراح يتحرك ناحية الباب
انا / اقف مكانك ومفيش ست غير أنا هنا
اتخض ووقف مكانه ومبقاش عارف يرجع أو يخرج
تعال هنا وراح اتحرك وجاء ناحيتي
حاتم / اوووبا دي انتي شكلك جامده وميستريس قويه زي ما قالت خوخه
انا / اه ياشرموطة ليله ابوكي سوداء ياخوخة
خلود / اعمل ايه بس ياستي ساندي الخول ده لم بهيج عليه وانيكه بيعرف يوقعني في الكلام
انا / يعني يامومس اي حد سهل أنه يضحك عليك
ولاقيت سلطان واقف ومخبي زبره بأيده
انا / خوخه هاتي العصاية اللي هناك دي وكانت عصايه ملفوفه بجلد ونازل منه شرائط جلد
دلال / يلا كده كده خربت وخلاص
انا / بتقولي حاجه ياوسخة
دلال/ لا أبدا ياستي
طيب يلا ندلع الزبون ده ونبسطه مش هو ده المطلوب
دلال / اه ده المطلوب نبسط الراجل بس انا عارفه انك هتعملي اللي في دماغك وتبوظي كل حاجه
انا / طيب ريحي الفردة واركني علي جنب ولا اقولك خدي الخول حاتم وروقي عليه وعلي نفسك
يلا ياخوخة اصحي معايا كده علشان نروق علي العلق ده كمان
خلود / حاضر ياستي ساندي
سلطان / شكلك قويه ياستي
انا / تحب تشوف ياسوسو
سلطان / بس انا اسمي سلطان مش سوسو
انا / من دلوقتي اسمك سوسو
سلطان / حاضر
ومسكت العصابة وبداءت احركه علي فخاده براحة وهو كان حاطط أيده علي زبره وطلعت بالعصاية وحركت الشرائط علي أيده
انا / شيل ايدك
سلطان حاضر وكان زبره نائم وحجمه متوسط بس بيضانه كبيره شويه وحركت الشرائط الجلد علي زبره
وبداء هو ينتفض وزيره يتحرك ويقوم
واستمرت الحركة وزبره انتصب شويه كمان
انا / ما هو زبرك حلو اهو
سلطان / اشكرك ستي
لف فرجني جسمك من الخلف
ونفذ سلطان الكلام
وكان طيزه ناعمه ومفيش فيها شعر وبطرف العصاية حاولت ابعد بين فلقتين طيزه
سلطان / شو عما تعملي
انا / افتح فرجني طيزك وخرم طيزك
سلطان / لا ما يصير
ورحت ضربته بالعصاية علي طيزه افتتح وباعد بين فلقتين طيزك
وفعلا نفذ سلطان الكلام وظهر خرم طيزه كان وردي وناعم ومفتوح طبعا
انا / قولي انت هنا ليه النهاردة
سلطان / علشان اتمتع وهذه الكحبة وشاور علي دلال قالت ليا اني هنحضر حفلة جنس جماعي واني هنيك مره أمام زوجها ونتبادل أنا وهو علي زوجته وكمان هذه الكحبة تشاركنا ونمارس جنس جماعي
ورحت حاولت ادخل طرف العصاية في طيزه
سلطان / ااااي
انا / علشان مش تكذب عليا
سلطان / أنا ما بكذب انا هنا علشان اتمتع
انا / قصدك تمتع خرم طيزك
سكت ومعرفش يرد
وشاورت لخلود تجيب چوانتي جلد بسرعة ونفذت ولبست الچوانتي
ورحت حركت ايدي وبداءت احسس علي طيزه واحركه واهز فيها
طيزك كبيرة ياخول وناعمه وطريه ايه ياولا الحلوة دي كل ده وانا بحرك ايدي واحسس عليه واضربه علي خفيف وهو بداء يهيج ويسيح ويحرك طيزه يمين وشمال
انا / ده عايز تتدلع صح
سلطان بصوت مكتوم ااه
وانا هدلعك وأبسط طيزك ولا اسمه عندكم في الخليج مكوتك
سلطان / صح كلامك بس بنقول علي بتاعت الراجل ترمه إنما الست بنقول علي طيزها مكوة
أنا / بصراحة ياسوسو طيزك هذا مكوة احلي من بتاعت الستات
وبداءت ادخل صوابعي في طيزه وابعبص خرم طيزه
وانا بلعب في خرم طيزه بصيت علي دلال كانت قاعده علي كرسي وحاتم قاعد تحت رجلها بيمص ويلحس في رجلها
وانا مستمرة في بعبصت سلطان
انا / يعني ياقحبة الراجل عايز يتبسط من زب راجل قوم انتي جايبه علشان يتناك من الخول حاتم انتي فاشلة وعبيطة
دلال / اعمل ايه مفيش حد محل ثقة كان ينفع في الموضوع ده غير الخول ده واللبوة دي هي اللي اقترحت علي ابوكي كده وابوكي وافق
كل ده وانا صوابعي عماله تلعب في طيز سلطان
مبسوطة ياسوسو
سلطان / اااه
انا / خلود هاتي قفل ألازبار
حااااضر
وجابت القفل وقفلت علي زب سلطان
سلطان / ليه كده ياستي ضربته علي طيزه
انا / هتعرف دلوقتي
اقعد علي ركبك زي الكلب
ونفذ سلطان الكلام وقعد علي ايده وركبته
وانا قاعدة علي الكرسي وبأيدي عماله العب وابعبص خرم طيزه الواسع وبداء خرم طيزه يقفل ويفتح وانا عماله ادخل صوابعي ودخلت أربع صوابع وعماله الف صوابعي في طيزه
وأخرج صوابعي واسمع صوت الهواء اللي خارج من طيزه
سلطان / ارجوكي فقي القفل هذا زبي ولع ومش عارف يقف
انا / ومين قال اني عايز زبرك يقف اصلا
انا هخليك تجرب احساس جديد
سلطان / شو هو الاحساس هذا
هتعرف لم توصل ليه سيب نفسك للمتعة
انا / يعني يادلال جايبه خول يينيك خول هاتي ياخوخة قفل تاني لخاتم وانتي ياشرموطة اعملي زي مع الخول حاتم
وكملت لعب بصوابعي ايدي كلها وطيزه كانت بتفتح وتتجاوب مع حركة أيدي
انا / تعالي ياخوخة الحسي خرم طيزه ونكيها بلسانك
خلود / حاضر يلا يادلال اعملي زيه ونيكي الشرموط حاتم بلسانك زي خوخة
وقعدت اتفرج علي الاثنين وهما بيينيكوا حاتم وسلطان بلسانهم
وبداءت اوجه خلود واخليه تلحس الخط الفاصل بين زب سلطان وخرم طيزه وتلعب في بيضانه بصوابعه اللي ظاهرة من بين فتحات القفل ولسانه جوه طيزه
ودلال عملت مع حاتم نفس الكلام
وقعدت اشجعهم واحثهم علي مين تلحس وتنيك الخول اللي معاه وتخليه يجيب واشجع سلطان وحاتم علي اللي يستمر اكتر وقت من غير ما ينزل وفعلا دلال وخلود هائجه اكتر وكل واحد كانت بتحاول تسرع وتنيك اللي معاه اسرع علشان ينزل وحاتم عمال يتاؤه ويصرخ وسلطان متماسك وعمال يقول لخلود تزود السرعة
راحت دلال عملت حركة صايعه خلت حاتم يصرخ جامد وينتفض وجسمه كله اتكهرب وده لأني دلال بداءت تعضض في خرم طيز حاتم وتأكله بسنانه وحاتم نزل لبنه وغرق الارض
وخلود مكمله في نيك سلطان ورحت وقفت اللعب واعلنت فوز سلطان ودلال وقررت اعاقب حاتم وخلود وإكفاء دلال وسلطان
وخليت سلطان يقف وبداءت العب في طيزه تاني واهيجه وزبه وقف وطلبت من خلود تقعد قدام زبره تمصه وانا ايدي في طيزه بعبصه وخلود قدامه بتمص زبره وكل ما العب اكتر في طيزه سلطان يهيج أكثر ويدخل زبره أكثر في بوق خلود
وفي الوقت ده سمحت لدلال تعمل اي شي في حاتم وطبعا بصيت عليهم اشوف ايه اللي بيحصل لاقيت دلال قاعدة علي كرسي ولابسه زبر صناعي وفاتح رجليه
وحاتم قاعد لأفف بطيزه وقاعد علي الزب وعمال يتحرك ويدخل الزب في طيزه أكثر ودلال لم شافتني ببص عليه وراحت قامت وقفت وخلت حاتم يفلقس وسند بأيده علي الارض وهي ماسكه وسطه وعماله تنيكه
وطبعا ايدي في طيز سلطان اللي ولع أكثر ومسك راس خلود بايدن وثبته وفضل ينيك بوقها بزبره وانا عمال احسس وابعبص في أكثر لحد ما هو انتفض وخلاص هينزل ورحت طلبت من خلود تعصر زبره وتنزل اللبن في كوباية زجاج ومسكت خلود زبر سلطان تعصره وتحلبه لحد ما نزل لبنه في الكوباية
وقعد سلطان علي الارض وهو بينهج من التعب
وراحت خلود وهي قاعدة امرتها تلفت وشها ناحية دلال وحاتم وقعدت تحت زبر حاتم وهو بيتناك من دلال علشان تمصه زبر حاتم ودلال سرعت في نيك حاتم وخلود سرعت في مص زبره حاتم لحد ما بداء ينتفض وامرته تعصر وتحلب زب حاتم وتنزل اللبن في كوباية تاني وفعلا عصرت وحلبت زبر حاتم ونزل لبنه في كوباية
وحاتم قعد جنب سلطان يأخذه نفسه
ومسكت الكوباية بأيدي وانا لابسه چوانتي اشوف لبن مين أكثر من الثاني
كان لبن سلطان غزير وثقيل ولونه ابيض فاتح
وحاتم لبنه كان لونه اصفر وخفيف
طيب ياشباب سلطان يكسب للمرة الثانية هو ودلال
ودلوقتي مكافأة كل واحد فيكم
دلال تعالي الحسي كسي وبداءت دلال تلحس كسي جامد وفعلا كنت هايجه ومولعه وقعدت خلود جنب دلال تمص وتلحس صوابع رجلي وراح حاتم قرب من سلطان وبداء يلعب في زب سلطان ويدعك فيه بأيده وقرب بلسانه من زبر سلطان وحاتم كان فنان في مص الزبر وشكله وهو بيمص زب سلطان ولعني أكثر وحسيت بعسلي بيسيل ورحت طلبت من خلود تحضر كوباية وبداءت انزل عسلي في الكوباية وطبعا أنا لم بهيج اوي بنزل كثير خالص
ومسكت الثلاث كوباية وخلطت لبن سلطان بعسلي مع لبن حاتم وقلبتهم في بعض ووزعتهم علي كوبيتين
ودلوقتي معاد المكافأة سلطان ودلال يشربوا الكوكتيل العظيم ده وخدت دلال كوباية وسلطان كوباية
أما الخول حاتم وخلود ليهم عندي كوكتيل تاني ومسكت الكوباية الفاضية واتبولت فيها وده الكوكتيل بتاعكم اشرب مع بعض
وزهقت من الوضع وحسيت اني عايزه اتناك بس طبعا مين من الخولات والشراميط دول ينفع معايا
ورحت طلعت علي الشقة
انا / يلا كمله مع بعض حفلتكم انچوي بقي
سلطان / خليك معنا ياستي
لا كفايه عليكم كده
وخرجت و طلعت علي الشقة وسيبتهم يكملوا اليوم
وطبعا بابا رجع علي الشقة علي طول وكنت هائجة جدا وكنت مستنيه بابا بفارغ الصبر ولم وصل مارسة الجنس أنا وهو واتمتعت مع بابا في اليوم ده
واستمرت بينا الحياة علي هذا المنول وعلي الرغم من كل الوقت ده منستش انتقامي من خالد وفكرت في طرق كثير بس الظروف مكنتش مساعدة لحد ما زهقت من حياتي كده و طلبت من بابا اني انزل الشركة معاه اشتغل ووافق بابا بعد ما كان رافض بس طبعا هو ميقدرش يرفض اي طلب ليا وحسيت اني فرصة اكون موجودة في مكان فيه خالد يمكن يسهل ليا انتقامي وفعلا بعد نزولي الشركة حياتي اختلفت وزاد التعامل مع خالد وحصلت حاجات كثير بينا

الجزء العاشر والأخير

وحصل أني نزلت الشغل مع بابا وطبعا شركتنا كانت بتشتغل في المقاولات وبابا عيني نائب رئيس مجلس إدارة وكان خالد مدير
الحسابات
وكان كل اجتماع للمديرين بكون موجودها طبعا وبابا بيكون موجود ومبيحصلش احتكاك بيني وبين خالد وكنت بكون مركزة اوي في طريقة ادارة بابا للشغل والتعامل مع الموظفين
لحد ما في يوم بابا سافر بلد عربي اللي منها سلطان علشان يوقع العقود لأني شركتنا نجحت في الفوز بالصفقة بعد طبعا حفلة الجنس اللي تمت مع سلطان
وطبعا في غياب بابا كنت أنا اللي بدير الشركة
وفي يوم دخل خالد عليا المكتب بدون استئذان
وكنت قاعدة في المكتب و دخل وقعد علي طول قصاد مكتبي
انا / انت متخلف ازاي تدخل كده من غير استئذان
قوم اقف مسمحتش ليك تقعد وكان صوتي عالي
ودخلت اماني سكرتيرة مكتبي بسرعة علي صوتي العالي
كان خالد قاعد مستغرب ومش عارف يرد يقول ايه واتحرج
انا / ايه يزفتها انتي ازاي حد يدخل عليا كده من غير إذن
اماني / ااانننا اااننا ومش عارفه تتكلم
انا / انطقي عدل ازاي حد يدخل كده علي طول هو أنا مش منبها عليكي انك تبلغيني باي حاجه ولو في حد عايز يقابلني تبلغيني قبل ما يدخل وتشوفيه عايز ايه
اماني /حححصل أنا أسفها مكنتش موجود وهو دخل علي طول
انا / نهارك اسود كنتي سايبه مكتبك وكنتي فين
اماني/ كنت في التواليت
بصيت علي اماني بغل ولاحظت حاجه اني الروچ والميكب بتاعها ملخبط
انا / غوري دلوقتي وبعد ما اخلص مع ده ويخرج تدخلي ليا
اماني / حاضر وخرجت وهي خائفه
بصيت لاقيت خالد لسه قاعد
انا / هو انت لسه قاعد
خالد / في ايه ياساندي بتتكلمي كده ليه
انا / اسمي ساندي هانم ولا انت ناسي اني دي شركة بابا وانت شغال فيها
خالد / لا منستش بس اعتقد اني دي شركة خالي يعني شركتي
انا / هههههههههههه ما تنساش نفسك ياخالد انت شغال عند بابا بمرتب
خالد / انتي صح وعموما محصلش حاجة واتحرك ناحية الباب
انا / استني عندك أنا مسمحتش ليك تمشي انت دخلت هنا بمزاجك تخرج بمزاجي
خالد / بص بغل نعم يا أختي
انا / اسمه نعم ياهانم
خالد / نعم ياروح امك
خبطت علي المكتب واتنرفزت
انا / خالد احترم نفسك وامي متجبش اسمها علي لسانك بدل وحياة غلاوة امي ازعلك
وقرب خالد مني وكان نفسه ساخن وبيطلع شرار من عينيه
خالد / ماشي ياساندي أنا هخرج علشان مرتكبش جناية دلوقتي ولم يجي خالي هيكون ليا تصرف تاني
انا / اسمه سمير بيه صاحب الشركة اللي بيقبضك مرتبك
وراح خالد بص ناحيتي وكان راجع تاني ليا وأيده في الهواء واخد وضع استعداد لضربي ولم قرب من المكتب رمي كل حاجة علي المكتب علي الارض وخرج وهو متعصب جدا
انا / متخلف وبيئة
راح خالد بص بغل وخلط الباب وهو خارج
وقعدت شويه لوحدي وحسيت اني انتصرت عليه موقتاً
وافتكرت اماني وطلبت منها تدخلي المكتب
انا / اقعدي ياأماني
اماني / حاضر
انا / قوللي بقي كنتي فين
اماني / كنت في الحمام يافندم
انا / بتعملي ايه
اماني / يعني ايه بعمل ايه اكيد كنت بعمل تواليت
انا / اه كنتي بتعملي تواليت والمكيب اتلخبط
اماني حست بخوف وحطت وشها في الأرض
ارفعي وشك كده وكلميني بزعيق
انا / قولي الحقيقة ومين كان معاكي في الحمام ولا انتي اصلا مدخلتيش الحمام
سكتت خالص
انا / انطقي هرجع الكاميرات وأشوف كل حاجه واعرف خط سيرك
اماني/ الصراحة اني طلعت فوق اشوف رباب صاحبتي وكنت معاها بنظبط الميكب وملحقتش اظبط نفسي ونزلت علي طول ولم لاقيت حضرتك بتزعقي دخلت كده
انا / انتي بتكذبي ياأماني قولي الحقيقة
أماني /هو ده كل اللي حصل
انا / اماني الوضع اللي كنتي فيها وضع واحدة كانت بتتناك
اماني / عيب يافندم اللي بتقوليه ده انا مش كده ومسمحش لحضرتك تقولي كده
انا / هههههههههههه ابقي بس المرة اللي جايه لم تخلصي ابقي ظبطي هدومك
اماني / انسة ساندي لو سمحت مينفعش اللي بتقوليه
انا / اسمعي مني بس ابقي ظبطي الاندر والبرو اصلي كان باين اوي عليكي
اماني / حضرتك ما ينفعش كده
انا / قوليلي بقي مين كان معاكي ولا نرجع الكاميرات احسن ونتفرج مع بعض
اماني / انا اسفه
انا / احكي ليا مين كان معاكي الاول
اماني / مكنش مع حد
انا / انطقي ياروح امك احسن ليكي
اماني / هقول لحضرتك كل حاجه بس وحيات اغلي حاجه عندك متفضحنيش وانا هقولك الصراحة
انا / احكي
اماني / كل الحكاية اني طلعت فوق فعلا وقعدت مع رباب شويه
انا / يعني افهم من كده انك كنتي مع رباب
سكت اماني
انا / يابت انطقي عادي لو كنتي ليسبيان ايه المشكلة
واتكسفت وسكتت خالص
انا/ طيب روحي علي مكتبك دلوقتي وبعد كده الكلام ده ما يحصلش في الشركة فاهمه
اماني / حاضر
وقعدت وحسيت بملل وفكرت اني اخد اماني معايا البيت اتسلي بيها وانا مروحه طلبت من اماني تيجي معايا البيت بحجة اني في ورق مهم هي هتاخده وتبعتها فاكس لبابا وفعلا وافقت وجاءت معايا ودخلنا الشقة
وبعد ما دخلنا أنا وأماني
قلعت كل هدومي ودخلت الحمام اخد دش سريع وخرجت وانا لابسه روب علي اللحم وقعدت علي كرسي المكتب وكان فخادي المرمر ظاهرة
وكل ده وأماني قاعدة مستنيه علشان تأخذ الورق اللي هتبعته لبابا
ومسكت الورق وبصيت عليها لاقيت اماني نفسها بداء يعلي وينخفض وحسيت أنها سخنت خالص ومديت ايدي لاماني علشان تأخذ الورق ولمست طرف أيدها بصوابعي لاقيتها اتنفضت واتخضت ورحت مسكت أيدها وشديت ناحيتي وقعدتها علي رجلي
ولم قعدت قربت من ودنها وهمست في ودنها
انا / ايه ياموزتي بتحبي السحاق اوي كده لدرجة أنك مش مستنيه لم تكون في مكان امان علشان تتناكي من اللبوة رباب
وأيدي كانت عماله تدعك وتحسس علي فخاده وهي ساكتها ومش قادرة تتكلم
وكملت تحسيس عليها لحد ما ايدي وصلت لكسها المرسوم في البنطلون وبداءت ادعك كسها من فوق الهدوم ولساني قرب من رقبتها الساخنة ولمست رقبتها بلساني اتنفضت وحاولت تقاوم
ولكنني مسكتها وقعدتها تاني استني بس هنتمتع مع بعض شويه يابت
وكملت دعك في كسها اللي بداء يتبل وأيدي الثانية كانت عماله تدعك في بزازها وخرجت بزازها بره البلوزة وكانت بزازها بيضاء وكبيرة وحلماتها نافرة ونزلت بلساني ارضع بزازها وانا مكمله دعك في كسها وهي سخنت خالص وجسمها ساب ورحت وقفتها واقلعتها البنطلون وقعدتها علي المكتب وباعدت بين رجليها ونزلت بلساني الحس كسها واعض زنبورها وارضعه وبداءت أنفاسها تعلي واهاتها تزيد وانا عماله اعضض زنبورها وادخل لساني جوه كسها انيك كسها بلساني وكان طعم عسلها مملح شويه بس كان لذيذ خالص وابيض وكان بيسيل بغزاره وكان لساني لم يخرج من كسها يعمل خيوط بيضاء وفضلت أزيد في لحس كسها وهي تزق نفسها علي اكثر علشان لساني يدخل جواها أكثر وكملت نيك في كسها بلساني لحد ما ارتعشت ونزلت عسلها وبدلنا الوضع ونمت أنا علي المكتب وباعدت بين رجلي علشان يظهر كسي قدام اماني اللي نزلت زي المجنونة تلحس كسي بسرعة وشغف وكانت بتتفنن في لحس كسي وزنبوري وانا متماسكة للآخر ومش عايزه انزل شهوتي اللي كانت هتنزل بس كنت بحاول امنع نفسي ولكن مع شغف وسرعة اماني نزلت عسل كسي وأماني فضلت تلحسه وتشرب العسل كله وتنضف كسي
وكانت اماني مكسوفه ومش عارف تتكلم ورحت انا مسكت أيدها ونمنا علي الارض في وضع المقص وكان كسي قدام كسها وطبعا زنبوري انا اكبر وبداءنا نتساحق مع بعض واكساسنا تدعك بعضها لحد ما نزلنا مع بعض وفي نفس الوقت وكانت رعشة قويه اوي
وخدت اماني في حضني وبوستها بوسة قوية
انا / انبسطتي بابت
اتكسفت ترد عليا وبصت في الأرض
انا / يابت ردي عليا
هزت اماني راسها وبصت وكانت عايز تقوله حاجه
انا / اتكلمي يابت مالك
اماني / ليا رجاء عندك بلاش تفضحيني
انا / يابت عيب عليكي احنا بنات زي بعض
ويلا خدي الورق وابعتيه لبابا وروحي يلا وهنتقابل تاني
اماني / بجد
انا / طبعا
ومشيت اماني
وانا دخلت انام علي طول زي ما أنا عاريه وكانت الساعة عشر ونمت نوم عميق جدا لحد ما علي الساعة الثانية والنصف صباحا حسيت بحركة في الأوضة فتحت عيني لاقيت خالد موجود وواقف جنب السرير حاولت اقوم واعدل نفسي ولكنني اكتشفت اني ايدي متكلبشة في طرف السرير
انا / انت بتعمل ايه هنا ودخلت هنا ازاي وايه اللي انت عامله ده فكني ياخالد
خالد بيضحك ضحكة شريرة هاعمل ايه يعني غير اني هنيكك وامتعك ياسوسو
انا / خالد فكنني وبطل هبل بلاش اللي في دماغك
خالد / هو اللي في دماغي ده هو الصح أنا لازم اكسر عينك علشان تعرفي تحترميني وتكوني محترمه معايا لم اتجوزك
انا / طب فكني بلاش هبل
خالد / فرصتي وجاءت ليا ابقي اهبل لو سبتها
وراح خالد طلع ونام عليا وطبعا كنت عاريه ونائمه بدون لبس زي عادتي
وقعد خالد يحاول يبوس فيا وانا ابعد وشي الناحية الثانية وهو يحاول يمسك بقي علشان يبوسني وحسيت بيه بيتحرك يمين وشمال علشان يدخل زبه جوايا وانا عماله احاول اقاومه وافرك وابعد نفسي عنها وهو مسك زبره بأيده يثبتها علشان يدخله في كسي وفعلا نجح أنه يدخل زبره وفضل نائم عليا وبيدخل زبره في كسي
خالد / اصرخي يالبوة واقولي انك متكيفها
انا /لا ياخول عايزني اتكيف من زبرك الثلاثة سنتي ده
ده ميكيفش قطه ده اخرك
وراح خالد زق زبه أكثر جوايا يلا يالبوة سمعيني اهاتك
انا / هههههههههههه بذمتك ده زب يهيج ده اخرك
وفضل يزق ويخرج ويدخل زبره
انا / هههههههههههه متحاولش ده اخرك ياخول
وراح خالد ضربني بالقلم
انا / شوفت اني ده اخرك تضربني وانا مربوطه والصلح كنت كلب ذليل ومفتحتش بوقك وراح خالد ضربني تاني
وفضل يزق ويينيك فيا
انا / متحاولش علشان ده اخرك وهسيبك تعمل اللي في هواك واخلص وقوم من عليا
خالد / مش هقوم غير لم اشبع منك واكيفك.
انا / ههههه روح كيف امك اللبوة
وراح خالد ضربني بالقلم امي مش لبوة
انا / هههههههههههه امك اكبر لبوة وهعرفك أنها لبوة
فكني احسن ليك
خالد / انسي مش هافكك ياشرموطة غير لم اتمتع معاكي وكد كده
محدش هيصدق اني اغتصبتك ما انتي كده كده لبوة ومفتوحة زي ما توقعت واهو اتجوزك واستر عليكي بدل الفضائح
انا / انسي اني اتجوز خول زيك ومش هوافق
خالد / خالو لم يجي هيوافق علشان يستر عليكي بدل الفضائح
انا / وحيات شرف امك المهتوك مش هيحصل
وحاولت افك نفسي منه ولكني معرفتش طبعا
وكمل خالد نيك وفي اقل من خمس دقائق كان نزل لبنه جوايا
خالد / اهو نزلت جواكي علشان تحبلي مني واستر عليكي
انا / قوم ياعرص وحيات امك يافضحك
خالد / انتي اللي هتتفضحي مش انا
انا / هنشوف ياخالد
وراح خالد قام ودخل المطبخ ورجع وفي أيده تفاحه وقعد يقطم فيها زي الحمار ويتفرج علي جسمي
خالد / بس جسمك جامد اوي يالبوة يابختي بيكي
انا / مش هتتكرر تاني انسي
خالد / مش بمزاجك بعد كده بمزاجي أنا
انا / خدت اللي انتي عايزه فكنني بقي
خالد / اممممم ممكن افكك بس بشرط تمصي زبري وتوقفيه
انا / هههههههههههه زبك خول زيك اخر ثلاثة دقائق
خالد / بلاش تستفيزيني احسن ليكي
انا / كسمك هتعمل ايه يعني
وراح خالد جري عليا وقعد يضرب فيا بالأقلام ويتف علي وشي
انا / اعمل اللي انت عايزه بس وحياة ابويا يخليك تندم علي كل لحظة فكرة تعمل معايا كده ياخالد وهاخليك تعرف مين هي ساندي سمير
خالد / كسمك وريني هتعملي ايه
انا / هنشوف
خالد هتشوفي فعلا وراح طلع قعد عليا وفتح بوقي بالعافية وحشر زبره جوايا وفضل يدخل ويخرج زبره ورحت شغلت دماغي وعملت نفسي بمص ومستمتعة وهو حس بكده وراح ساب بوقي ودخلت وخرجت زبره بسهولة وعلي غفلة وهو مش واخد باله ورحت عضيته من زبره وهو صوت ومسك بوقي جامد علشان اسيب زبره وراح قام وفك رجلي وعدلني علي جنبي
وراح ناكني في طيزي وفضل يشد في بزازي من قدام وينيك طيزي
وهو عمال يشخر وينخر ويعض في ضهري ونزل لبنه في طيزي
وراح قام مسح زبه في الروب بتاعي اللي كان علي الكرسي
خالد / اي خدمة علمت علي طيزك وكسك ولبني علي هدومك
ولم يجي خالو هطلبك تاني منه وتوافقي وانتي ساكته احسن ليكي
وعيطت وحسيت بالذل والقهر
انا / طيب فكني ياخالد دلوقتي وامشي وسيبني
خالد / ايوه كده شكلك حلوة وانتي مطيعة وهاديه
وانا هاطلع راجل وافكك ومستني موافقتك بقي علشان نتجوز وانيكك بمزاج ولا مش هقدر استني لم يجي خالو نكتب الكتاب علي طول وانيكك براحتي
كل ده وانا ساكتها وحاسة بغل وحقد وقرف
وفعلا فكني خالد وحاول يقرب مني يبوسني بعدت عنه وانا كلي وهن وضعف وجريت علي الحمام ووقفت تحت الدش اغسل نفسي وانا كلي قرف ودخل خالد ورايا الحمام وصرخت فيه
وراح هو خرج علي طول وقالي أنا خارج ومش هضايق تاني
خالد / أنا اسف بس ...
انا / امشي اطلع غور
خالد / حاضر ياساندي همشي بس مش عايزك تكوني زعلانها انتي اللي اجبرتيني اعمل كده
انا / امممممششششي وسيبنيييييي بقي
خالد / حاضر
وفعلا خرج خالد وسمعت صوت باب الشقة وهو بيتقفل وقعدت شويه تحت الماء وخرجت ورحت قفلت كل كواليين باب الشقة وقعدت حزينه وعينه دمعت وكان كلي غل وقعدت افكر اعمل ايه بعد اللي خالد عمله انتقم منه هل اوافق علي الجواز منه وافشخه بعد كده ولا ارفض واحاول انتقم منها وقعدت افكر في اللي حصل وازاي خالد دخل الشقة عليا بطل سهولة كده وازي فتح الشقة عليا وافتكرت اني ممكن يكون خالد دخل بالمفتاح اللي كان مع خلود
وقلت في عقل بالي ازاي خلود تدي المفتاح لخالد لا مش خلود اللي تعمل كده طيب هو ممكن يكون سرقه واخيرا قررت اني دي مش شي مهم و هداني شيطاني اني استغل التصوير اللي معايا وافضح عمته وكده ابقي كسرت عين خالد
بس رجعت ورفضت اه أنا معايا تسجيلات لكل حاجه بس مش ممكن انشرها وافضح العائلة طب ابعتها لخالد تهديد ليه لا مش كفاية
وقعدت افكر أكثر من ثلاثة ساعات واشرب ويسكي واسكر وفي الاخر شيطاني وزني انشر ومن غيظي رحت فتحت مجموعة علي الواتساب وسميتها العائلة المتناكه ودخلت فيه كل العائلة خلود وجوزها وعمته وعمه ومراته وعياله وخالد
ورحت بعت فيديو عمته وهي بتعترف أنه إتناكت من عم حسين وأنها شرموطه وبعت فيديوهات ليه مع بابا وفضائح كثير جدا
وعملت كمان حساب علي موقع جنسي ونشرت فيديوهات سكس لعمته علي الموقع وبعت اللينكات لخالد وفضحت عمته وخلود بس مكنتش بظهر وشي في فيديو وكانت لحظة طيش مني
ودخلت نمت وانا مش عارفه اني عملت كارثة بجد
وصحيت علي صوت خبط جامد علي الباب وقمت وانا مخضوضة وجسمي مكسر ومصدعه جدا ومش فاكرة أنا عملته ايه
ولاقيت بابا هو اللي داخل وهو وشه كله غضب وزعل ورحت رميت نفسي في حضنه وراح هو زقني جامد وبعدني عنها
انا / ايه يابابا واحشني
بابا / ايه اللي هببتيه ده
انا / ايه اللي حصل يابابا
بابا / ازاي تنشري حاجه زي كده
انا / حاجه زي ايه
بابا / انتي هتستهبلي ولا ايه الفضائح دي ليه كده
انا / فضائح ايه بس يابابا بتتكلم علي ايه
بابا / نعم ياروح امك انتي هتعملي عبيطة وراح ضربني بالقلم
وقعدت اعيط وفوقت لنفسي وافتكرت الكارثة اللي ارتكبتها
انا / بابا ارجوك اسمعني وعايزاك تصدقني
بابا * اسمع ايه بس دي مصيبه سوداء حصلت العائلة كلها مقلوبه ومش عارف اعمل ايه منك .... ياساندي
انا / يابابا ارجوك اسمعني الاول
بابا / اسكتي خالص وغوري من وشي وجهزي حالك هتسافري لامك ملكيش قعود هنا تاني
انا / بابا ارجوك ليه امشي
بابا / انتي بتسالي ليه روحي ياساندي ابعدي عني وابعدي عن هنا دلوقتي علشان اعرف افكر في الكارثة اللي انتي اتسببتي فيها
انا / مش همشي غير لم تسمعني وبعد كده هاعمل اللي انتي عايزه
وحكيت لبابا علي اللي حصل من خالد واني اغتصبني وانا نشرت من غيظي وبابا اتعصب وكان بيكسر كل حاجه بتقابله وماسك نفسه غني بالعافية وبعد ما خلصت قعدت ابرر لبابا
بس بابا كان خلاص خد القرار وكلف دلال بحجز اسرع طيارة تخرجني من مصر وجهزت شنتطي وانا ببكي واللعن غبائى اللي وصلني اني ابعد عن بابا وحياتي معاه وبعد ما خلصت تجهيز شنتطتي لاقيت بابا فتح الباب وأمن علي السلم ونزلني قدامه وكان وهو بينزلني قلقان عليا ونزلت ركبت العربية ومنها علي المطار وانا في الطريق كنت عمالها اتحايل علي بابا اني يسامحني بس كان خلاص مفيش امل اني بابا يسامح أو يرجع في قراره
وركبت الطائرة وقعدت افتكر ذكرياتي مع بابا من ساعة وصوالي وازاي اغريت بابا واتمتعت معاها ومر شريط الذكريات كامل
وكنت حزينه وببكي علي ذكرياتي وفقداني لعلاقتي مع بابا بس اللي صبرني شويه كل فيديوهاتي اللي صورتها في شقة بابا أو في الغرفة السوداء واللي حفظت نسخة منها علي حسابي علي الايميل
وسندت راسي علي كرسي الطائرة وانا كلي حزن علي كل لحظة حلوة عشتها مع بابا وكان نفسي بابا يسامحني علي غباءي وتسرعي
بس للأسف اني هو رفض أني يسامحني وقرر اني لازم ابعد
وانتهت حياتي مع بابا عند اللحظة دي والموقف المؤسف اللي حطيت بابا فيه
ورجعت تاني اعيش مع ماما ورفضت احكي لماما اي حاجه وهي كانت حاسه اني في حاجه جوايا بس رفضت احكي لها اكثر من مرة وحسيت اني حياتي انتهت ومعرفتش ارجع تاني ساندي
واتمني ارجع تاني لحياتي مع بابا واعيش معاه بس للآسف قصتي وحياتي انتهت عند اللحظة اللي بابا طردتني فيه من حياته
ومبقاش في حاجه في حياتي تاني يسعدني أو يدفعني اني احكي ليكم عليه
واتمني الظروف تتغير تاني واوعدكم لو الظروف اتغيرت وجد جديد في حياتي اكيد هحكي ليكم يااصحابي اعضاء مجتمع العنتيل
تقبلوا تحياتي ساندي سمير وحش السرير وده لقب بابا المفضل اللي كان بيقوله ليه دايما ومش هنساه طول عمري
سلام يا احلي منتدي واحلي واجمل أعضاء
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل