مكتملة اغراء ساندي لابوها (لحد ما فتحها) | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء (1 مشاهد)

ا

ابيقور

عنتيل زائر
الجزء الاول
هاي أنا ساندي عمري لم قصتي بداءت مع الجنس الحقيقي والمتعة
كان عندي 18سنه جسمي كيرفي وزني 67كيلو وطويله وبيضه عيوني خضراء وبزازي مكوره زي حبة الرومان وطيزي مرفوعة لفوق أشبه
بابا وماما منفصلين من ساعة ما ماما كانت حامل فيا
بابا اتجوز ماما وهو عنده 21سنه وماما بنت عمه وكان عندها 18سنه كانت ماما صغيرة جدا وبابا كان طبعه صعب جدا وعلشان كده متفهموش مع بعض وانفصلوا سريعا
وبعد ما ماما اطلقت من بابا واتولدت أنا ماما اتجوزت علي طول وسافرت مع جوزها لأحد الدول الأوربية عشت حياتي واستمتعت بالحرية
وعشت حياتي مع زوج امي لحد ما كبرت وكان عندي 18سنه تواصل معايا بابا وطلب من ماما اني انزل إجازة الصيف اقضيها معاها في مصر ومن هنا بدأت رحلتي مع الجنس الحقيقي
ماما وافقت بعد ما كانت خايفها أنها تسيني ارجع مصر وخافت لبابا ميرضاش اني ارجع تاني ليها
بس انا اقنعتها اني توافق واخيرا سافرت لمصر وطني اللي اتولدت فيه وكنت سعيد اني هروح ازور مصر اللي بسمع عنه بس لأني هاجرت من مصر وانا عندي سنه
وركبت الطائرة ووصلت المطار وكنت سعيده جدا ولأني معرفش بابا بشكل كويس غير من الصور اتفاجاءت بيه لم لاقيته واقف ورافع ورقه عليه اسمي بصيت باستغراب لأني بابا في الصور غير في الحقيقي خالص لاقيت أنه احلي في الحقيقية من الصورة بكثير
وكنت ماشيه في المطار حاسة بأني كل العيون بتبص عليا
انا / وأوووا بابا وحشتني كتير
وقربت من بابا وحضنته
أنا/ شكلك احلي من الصور بكثير
بص بابا في وشي كتير وحضني جامد وبص كده وبعدني عن حضنه وبص باستغراب وخد الشنطة مني وخرجنا من المطار وركبنا العربية
انا /وحشني يابابا اوي من زمان كان نفسي اشوفك قدامي واتكلم معاك جوايا كلام كتير ليك
بس انت في الحقيقة احلي من الصور وصورتك اللي عندي قديمة شكلك متغيرش كتير عن صورتك اللي عندي وانا عماله اتكلم وبابا مش بيرد علي
وحسيت اني بابا زعلان من حاجه
وبدأت أنا أتكلم عايزها اعرف بابا ماله
انا /باباي انت زعلان من حاجه
لاقيت بابا بيبص اوي لي وبيزعق ايه اللي أنتي لابسه ده
ماله يابابا
شكلك ملفت احنا لازم نعدي علي اي محل ملابس اجيب ليكي لبس غير ده ما ينفعش عمامك وتيته تشوفك كده
وبصراحة مش عارفها ايه اللي في لابسي مش عاجب بابا أنا كنت لابسه بنطلون اسود ليجن وتحت منه اندر فتله وتيشيرت حمالات واسع ومش لابسه تحت منه برو
ماله لابسي بابا
جسمك كل باين منه
واقعدت زعلانه وأنفخ واتففف واخد نفسي بعمق وبحاول اهدي نفسي وكنت بتنفس بسرعه جدا
لاقيت بابا ركن العربية علي جنب بسرعه
لاقيت بابا اتخض وخدني في حضنه
وقالي بلهفة /مالك في ايه
وقعد يطبب علي ضهري
ويحاول يهديني اهدي خدي نفسك براحة وبعمق
وهو حاضني وبيطبطب عليا سمعت صوت من خارج السيارة
صوت سارينه عربيه وقفت جنبنا
وسمعت صوت شاب بيقول
ايوه يجامده ما تسيبها يانجم وخد عرقها
ما تيجي ياوحش هايعجبك
لاقيت بابا بعدني عن حضنه وبيحاول يفتح باب العربية علشان ينزل منه
خوفت جدا وامسكت ايد بابا جامد علشان مينزلش راح بابا بعد ايدي ونزل من العربية رايح لشاب علشان يضربه وراح هو جري بعربيته بسرعه
وبصراحة الواد ليه حق يخاف من بابا
وسمعت بابا وهو بيشتم الواد بصوت عالي وهو جري بعربيته
رجع بابا تاني ركب جنبي ومرديش يتكلم تاني
وسكت أنا شويه مش عارفه اقول ايه
بس كنت سرحانه ومبسوطة وحسيت اني جنب مني راجل يعرف يحافظ عليا وافتكرت صاحبي داني لم حصل موقف مشابه وكنا مع بعض في العربية وبيبوسني وفي شاب حاول يعاكسني وداني هرب بسرعه وجري بالعربية
ورحت بكل تلقائيه اعتذرت لبابا علي الحصل
بابا محصلش حاجه خلاص واتحركنا ووقفنا في طريقنا عدينا علي محل ملابس دخلت المحل في مول كبير كان في محلات كتير
طلبت من بابا اني يختار هو لبس لي
جاءت صاحبت المحل وقفت وبابا طلب منه تفرجني علي تشكيله لبس
اختار بابا كام طقم بلوزت علي بناطيل جينز
ولاقيته واقف قدام الفساتين بيتفرج واختار ثلاثة فساتين لي
صاحبت المحل/ زوقك حلو اوي يافندم
بابا/ شكرا
صاحبة المحل /،،،،، يخلي ليك المدام
انا سمعت الكلمة حسيت بسعادة غريبه
وبابا سمع الكلمة وابتسم وسكت
حاسب بابا علي البس وخرجنا من المحل وركبنا العربية
وقعدت اضحك كتير
بابا /بتضحكي علي ايه
انا/ علي اللي بيحصل اتعاكس معاك والولد يفكر اني انت البوي فريند بتاعي وصاحبت المحل تقول علي المدام
سكت بابا وابتسم
وسكت أنا شويه ورجعت اضحك تاني
بابا /بتضحكي ايه تاني
بصراحة يابابا عندهم حق
بابا /ليه بقي أن شاء ،،،
انا / اصلي انت موز وصغنون ووسيم
بابا /شكلك نصابه ولسانك طويل
هههههههههههه
اوصف لكم بابا طويل وابيض وشعره ناعم وفي خصلات شعر بيضه بتزيد من جماله هو مش كبير هو سنه اربعين سنه وجسمه مش تخين هو كتفه عريض وبطنها ممسوحه مش بكرش يشبه
لم تبص عليه تحس انك أمام بطل خارج من الروايات وسيم جدا ورياضي بابا شغال مهندس والشقة المقيم فيه تحس أنه قصر
ووصلنا بيت العيلة واتعرفت علي كل العيلة وبعد السلام والترحيب حسيت اني مرهقه وبابا حس بي واستأذن منهم أننا نطلع علشان ارتاح
وبابا كان عايش في شقة منفصلة بالدور الثالث وباقي عائلة بابا تقيم كل أسرة من اخوته في شقتهم هم عائلة تقليدية جدا ومرتبطة ببعض حتي اخوات بابا البنات كانوا مقيمين في نفس المنزل
اول ما دخلت الشقة قلعت اللبس اللي لبسها وانا في المحل وبداء بابا يفرجني علي الشقة
بداء بابا يفرجني علي الشقة
والشقة متكون من ريسبشن كبير ثلاثة قطع جزء منه انتريه لاستقبال الضيوف
وجزء به السفرة والمطبخ مفتوح عليه
والجزء الثالث دي جزء خاص اول ما بابا فتح الباب و الإضاءة انبهرت علي اليمين قاعدها عربي وفيه في الركن شيشه وسخان وكل حاجه لتجهيز اي مشروبات ساخنه
وفي الشمال رخامه فوق منه رفوف مرصوص عليه كاسات وفي الحائط خزنه مقفولة وطبعا أنا خمنت ايه اللي في الخزنة وفي شاشه خمس وخمسين بوصه
وفي وش الباب الجزء الخاص باباه طرقة دخلت مع بابا فتح باب علي اليمين كان حمام كبير وبه كابينه شاور ومجهز من كل شيء وفي مواجهة الباب بتاع الحمام غرفة نوم كبيره بابا شاور عليه وقال اني دي اوضة النوم بتاعته وفي آخر الطريقة غرفتين مواجهتين لبعض فتح بابا اول باب لاقيت انه غرف مجهزة بأحدث الأجهزة الرياضية وبه مشاية وأدوات تستخدم في العاب القوي وفي وشه غرفت النوم فتح بابا الباب فوجئت أنه اوضة نوم بناتي الون الحوائط بينك وروز فاتح والسقف فيه نجوم مضيه وبه سرير مفروش بمفرش حرير اخضر ودولاب وتسريحه عليه مكياج ودابديب وعرائس لعبه
بابا /عجبتك الشقة
جميله جدا
وخصوصا اوضتي روعه
بابا / أنا كنت بجهز فيه علشانك وكنت بحلم طول عمري انك تكوني موجوده فيها وتكبري فيها كنت كل عيد ميلاد ليكي كنت بجيب العاب وعرائس علشانك حضنت بابا اوي وشكرته
وانا في حضنه كنت مبسوطة اوي
بصي بقي عندك الحمام الخارجي ده بتاعك والاوضة الصغيرة اللي علي اليمن دي بتاعتك وباقي الشقة طبعا وسكت
استغربت من طريقته بعد الحنان ده وهو بيفرجني علي اوضتي ودلوقتي وهو بيحدد تحركي في الشقة وحسيت اني بابا بيحدد لي إقامتي وحركتي
بس حسيت اني بابا وطريقته في التعامل مع أهله اني هو بيحب الاستقلال ومكتفي بنفسه ومنغلق وحسيت اني في غموض في حياته
انا / حاضر يابابا باقي الشقة مش هاتحرك فيه
بابا / مش قصدي كده خالص
انا / ولا يهمك يابابا
خلاص طيب يلا خدي دش وغيري هدومك علي ما أنا اجهز العشاء
ودخلت خد شاور وخرجت لاقيت بابا واقف في المطبخ بيجهز اكل
دخلت عشان اساعده بابا اساعدك في حاجه
بابا لا ماتتعبيش نفسك الأكل جاهز اصلا دلال مجهزة كل حاجه
استغراب مين دلال دي
بابا /بسرعه لا دي الست اللي بتيجي كل اسبوع تجهز الأكل وتنضف الشقة
انا /اممممم طيب
بس حسيت اني بابا بيكدب بخصوص دلال دي
وحضر بابا الاكل علي السفرة
ولاقيت بابا بيبص اوي عليا
بابا /أنتي كل لبسك كده
انا/ماله بس لبسي يابابا ما احنا في بيتنا عادي يعني
وكنت لابس ساعته هدومي من غير ملابس داخليه لبسه بدي واسع وشرت ابيض ضيق علي جسمي وموضح كسي المرسوم وبزازي بتتنطط قدامي وحسيت اني بابا مضايق من لابسي بس مش عايز يتكلم تاني في موضوع اللبس دي علشان مزعلشى
بابا /اقعدي عشان تأكلي
وقعدنا نتعشى مع بعض وما تكلامناش كتير
وبعد العشاء قام بابا ونضف السفرة وانا ساعدته
وبعد كده بابا دخل غرفة الجمنازيوم الخاصة بيه وانا قعدت اتفرج علي التلفزيون
وانا بتفرج علي التلفزيون لاقيت بابا خرج من غرفة الجمنازيوم وجسمه كله عرق ولأبس تيشرت لازق علي جسمه وعضلات بطنه ظاهرة ومرسومه
ولابس شورت ضيق بصيت لبابا من فوق لتحت ولمحت زب بابا الكبير والمرسوم في الشورت وبيضانها اللي كانت ظاهرة طرفها من جنب الشورت المحصورة علي الجنب
انا /واوووو ايه دي يابابا جسمك رياضي انت علي طول بتلعب جيم
بابا /كل يوم بعد العشاء لازم امارس الرياضة ساعة في اليوم والصبح لازم انزل أجري ساعه
اوووو علشان كده جسمه وعضلاتك مشدودين
بابا شكرا
يلا بقي ادخلي نامي ومتسهريش كتير أنتي جاي من سفره وانا هاخد شاور وهنام
انا /اوك بابا
ودخل بابا الحمام وانا دخلت اوضتي ومن التعب نمت بسرعه وفي خيالي صورة بابا وهو جسمه مرسوم وزبه شبه منتصب
وسرحت بخيالي وافتكرت كل علاقتي السابقة مع داني وتلصصي علي ماما وجوزها ابو زب صغير حجمه نص حجم زب بابا
اووووف زب بابا كبير اوي
ولاقيت ايدي بتنزل براحه علي بزازي تدعك فيهم وتمسك الحلمات وسخنت اكتر وفضلت ادعك في كسي أنا اصلا شهوتي عالية وليا تجارب بس مش مفتوحة وكنت كل يوم اتفرج علي سكس وامارس العادة السرية لحد ما أنزل شهوتي وانام
بس النهاردة كنت مولعه اوي من معاكسة الشاب عند المطار والست صاحبت المحل لم قالت علي اني مرات بابا واخيرا منظر زب بابا الكبير اووووي
اووووف ونزلت شهوتي بسرعه وكانت غزيره وكانت رعشتي قويه
ومن التعب نمت بسرعه بعد ما كسي أتهرى دعك
انا /اااااااي اووووف زبك كبير يابابا ارحمني
هدي شويه في النيك أنا بنتك حرام عليك
راح بابا قومني ورفعني علي زبه وماسك طيزي من تحت وعمال ينطنطني علي زبه وينزلني علي زبه براحه وشويه يرفعني وينزلني بسرعه
وفضلنا كده شويه وراح بابا قعدني قدام زبه ومسك راسي بأيدها ودخل زبه في بوقي وكان بينيك بوقي بزبه وحسيت بالقوة والسيطرة من بابا عليا
وكنت مبسوط اووووي
راح بابا قومني تاني ودخل زبه في كسي وانا مفلقسه قدامه وفضل ينيك في كسي ونزل لبنه جوايا
اووووف لبنك سخن يابابا
بابا/ اه وطازجة علشان تحملي وتولدي اخ ليكي من ابوكي
وحسيت ببل في كسي والسرير غرقان ابتدأت افوق ولم ركزت انتبهت اني مش في بيتنا ايه دي أنا كنت بحلم ودعكت عيني وافتكرت اني في مصر وفي بيت بابا ايه ده حلم بس حلم جميل اوي وابتسمت وسرحت وقعدت افكر هل دي ممكن يحصل واتناك من بابا
ولا ايه اللي ممكن يحصل الايام اللي جايه
وهل هتكون رحلتي لمصر والفترة اللي هاقضيه مع بابا هتكون ازاي
ودي اللي هنعرفه في الأجزاء اللي جايه
اتمني البداية تعجبكم ومتنسوش دعمك ورأيكم هو من يشجعني علي الاستمرار


الجزء الثاني
صحيت لاقيت بلل ف كسي من الحلم والسرير غرقان من عسلي
فضلت افكر وافتكرت الحلم قربت ايدي من كسي اللمس عسل كسي وادوقه وفضلت نائمه شويه وانا هايجه وفضلت ادعك في كسي وبزازي ومسكت بزي اليمين ارضع منه ببوقي بهيج اوي لم ارضع لنفسي واتخيلت أوضاع وحركات بمارسها مع بابا وشوفت نفسي مع بابا فيها لحد ما ارتعشت ونزلت عسلي تاني
قمت دخلت الحمام وانا خارجها من الحمام ولافها بشكيل علي جسمي خرجت لاقيت باب في وشي اتخضيت والبشكيل اتفك من علي جسمي وظهر قدام بابا جسمي العاريه وطيت اجيب البشكيل علشان اغطي نفسي تاني وانا بقوم لمحت زب بابا قدامي شبه منتصب ولمحت عينه وهي بتبص لجسمي وشوفت عينه وهي بتصورني وبتشوف تفصيل جسمي وبزازي المدلدلين قدامي والمشهد كان بطئ وانا بقف تاني
وبصراحة عملت نفسي بجيب البشكيل وفضلت موطيه قدام زبه وحسيت نفسي ولعت وانا شايفها عين بابا بتصورني بالبطيء وتشوف كل تفصيله في جسمي
ولم مسكت البشكيل تعمدت اني افضل واقف عاريه اكتر وقت ممكن
وفتحت كلام مع بابا وانا واقفها عاريه قدامه
انا / بابا خضتني
بابا / سوري ياروحي كنت فاكرك نائمه
انا / كنت فين
بابا / نزلت أجري شويه
انا / طيب المرة اللي جايه ابقي انزل معاك
بابا / ماشي بس يلا غطي جسمك علشان ماتتعبيش الجو سقعه اليومين دول
أنا / حاضر ياباباي
ولافيت جسمي تاني بالبشكيل بس لافيته جامد علي جسمي علشان يكون مقسم جسمي ويظهر طيزي
واتحركت ومشيت قدام بابا وبصراحة تعمدت اني امشي بطريقة مثيرة وبطئ وانا ماشيه في الطرقة
وحسيت اني بابا مازال واقف وبيبص عليا وبالفعل لاقيت بابا باصص ناحية طيزي وواقف يتفرج
كملت طريقي ودخلت اوضتي وقفت قدام المرايا ابص علي جسمي وأمسك بزازي
اااااه يابابا نفسي ارضعك منهم
وقعدت قدام المرايا افتح كسي بأيدي واشوف كسي الوردي المنفوخ
بصيت علي جسمي اللي محتاج دكر بجد عايزها اتناك بقي واتفتح وافتكرت كلام صحبتي جوليان لم حكت لي علي أنها ازاي اتفتحت وهي عندها سته عشر سنه من حبيبي امها وحكت لي عن النيك والجنس والمتعة
وحكت لي عن نيك الطيز وحلاوته
وانا كنت خائفا اتفتح طبعا ولم وصلت لسنه 18سنه وجوليان عرفت اني لسه متفتحتش ضحكت اوي عليا
وانا قررت ساعتها اني اتفتح واعيش حريتي بس كان صعب عليا وحاولت مفكرش في كده وأمنع نفسي لحد مبقتش قادرة وحاولت أغري داني زميلي بس هو مفهمش أو اقدر اقول اني مش هو الراجل اللي اسمح لي اني يفتحني وفكرت في جوز ماما بس افتكرت لم كنت بتلصص عليهم وشوفت زبه الصغير
لحد ما القدر لعب معايا وامي سمحت لي أنا أزور بابا
فرحت جدا اني هاشوف بابا وسعادتي زادت لم افتكرت كلام ماما معايا لم سالتها عن سبب الانفصال عن بابا ساعتها هي حكت لي اني بابا عصبي ودمه حامي وكان بيتحكم فيها وأنها مستحملتش تعيش معاه
ونسيت الموضوع لحد ما بعد ما وصلت سته عشر سنه وسألتها نفس السؤال شرحت لي اني بابا كان عنيف معاها مش بس في الحياة العادية
انا عملت نفسي مش فاهمة واقعدت اطلب منها شرح وتفسير لكلامها وازن عليها هي حاولت تتهرب من الكلام بس علي مين ده انا ساندي
وماما ساعتها حكت لي اني بابا كان عنيف في العلاقة
وزبه كبير كان بيتعبها طبعا هي ملقتش زبه بس انا فهمت من كلامها اني حجم زبه كبير
وطبعا لم قعدت مع نفسي وافتكرت ده كلها
جاءت مصر وانا ناويه اني اتفتح هنا ومن بابا
افتكرت كل ده وانا قاعده قدام المرايا وسرحت في نظرات بابا لي دلوقتي لم البشكيل وقع
حسيت اني القدر بيهي لي كل حاجه
وقررت ساعتها اني استخدم كل الأسلحة بتاعتي علشان اوصل للي انا عايزها اني بابا يفتحني
ولبست هدومي وخرجت لاقيت بابا لابس ومستني
انا /احنا هنروح فين النهاردة بقي
بابا/انتي عايزه تروحي فين
انا / امممممم نروح الاهرامات
بابا / طيب قومي البسيي علشان ننزل
انا /انا جاهزة
بابا / ايه هتنزلي كده
انا / اه عادي لبسي ماله
كنت لابسها هوت شورت جينز وبلوزة حرير مفتوحة الصدر ومربوطة من عند الوسط
بابا / ماله لبسك هو احنا هننزل كده لاطبعا
وبداءت اتنفس بسرعة وشهيق وزفير وبسرعة عالية ودقات قلبي بتعلي
ودي مشكلتي اني لم بتعصب أو اخاف وأقلق بأخذ نفسي بسرعة ودقات قلبي بتزيد
بابا خاف عليا وجري خدني في حضنه وضمني علي صدره العريان لأني هو كان لابس كل هدومه ما عدا التيشيرت وسندت راسي علي صدرها
لم شعر صدره لمس خدودي حسيت بكهرباء ورعشة جميله اوي وبابا كان عمال يحسس علي ضهري ويطبطب عليا
وحسيت بقشعريرة علي ضهري وجسمي من ملمس الحرير والسخونة اللي نتجت من احتكاك ايدي بابا بالبلوزة وجسمي
وانتفضت جامد وبابا خاف اكتر فكر اني لسه بتنفس بصعوبة و بسرعة
وهو مايعرفش اني انا بتنفض من لمساته وكنت عايز افضل كده وانا راسي في حضنه وصدره العريض الخشن اللي كله رجولة وفحولة
وبعدني بابا عن صدره وبص في وشي وقالي طلباتك اوامر بس انا مش هتكلم معاكي في موضوع اللبس ده تاني بس انتي حاولي يكون لبسك مغطي جسمك احنا مش في أوربا وبعدين لو نزلت معايا كده هاتعاكسي مني
وانا ممكن اعمل نصيبه لو حد فكر يبص ليكي
ضحكت وقربت منه ورفعت نفسي علي أطراف صوابع رجلي علشان اطوله وبوسته في خده واتعمدت اني اسيب علامه الروچ والبوسة علي خده
انا / طيب يلا بقي البس التيشرت علشان ننزل
وراح بابا اوضته وانا روحت وراءه براحه اشوف هايعمل ايه لم يشوف شفايفي وهي معلمه في خدوده
ودخل بابا لبس التيشيرت وراح قدام المرايا وقف يرش برفان وشاف علامه شفايفي علي خدوده حط أيده علي خدوده وفضل يلمس مكان شفايفي وقرب أيده من بوقه وباس أيده مكان شفايفي
حسيت اني بابا هاج وفرحت وحسيت بسعادة غريبه
خرج بابا ونزلنا ركبنا العربية
بابا / هاتروحي فين
انا / ايه رايك في الاهرامات
بابا /ماشي نروح
وصلنا هناك واول حاجه طلبتها من بابا اني اركب حصان
بابا جاب الحصان
بابا / اركبي يلا
انا /مش هاعرف
بابا /حاولي تحطي رجليك هنا وارفعي رجلك واطلعي
انا /اخاف ارفعني انت
وبعد كده اركب انت
بابا /اه
أنا / اركب معايا
بابا / هركب حصان تاني
أنا / لا اركب معايا
بابا /بطلي دلع بقي اركبي
انا / خلاص يابابا مش هركب حصان
وعملت نفسي زعلانها
راح بابا خاف عليا وقالي خلاص هركب معاكي
بابا /اركبي بقي
انا / مش هاعرف ركبني انت
بابا / اووووف
انا / خلاص يابابا متزعلش مش عايزه اركب حصنه
بابا /خلاص ياساندي هركبك أنا
وفعلا رفعني بابا علي أيده وشالني وكانت أيده تحت فخادي وحسيت بسخونة ونشوة وايدي بابا بتلمس فخادي ولحمي
وركبت وراح بابا علشان يركب قدامي رحت أنا طلبت منه اني يركب من ورايا ويمسكني
وفعلا كنت أنا قاعده من قدام وبابا ورايا علي الحصان بداء بابا يتحرك بالحصان وكان بيمشي براحة ورحت أنا ضربت الحصان برجلي في بطنه جامد الحصان زمجر وجري بسرعة رهيبة
رحت أنا عملت نفسي خايفها ورجعت بضهري علي صدر بابا وسندت راسي عليه
ومكست اللجام معاه وكانت ايدي علي ايد بابا وتعمدت اني المس أيده واحسس عليه وشبكت صوابعي في صوابعه ومسكنا لجام الحصان مع بعض
حسيت بالاحتواء وسيطرت بابا عليا وقوته
وحسيت بابا بيسرع اكتر وحسيت اني هو بيحاول يهرب من التفكير من وضعنا كده واحنا مشبكين ايدين في بعض وجسمي كله في حضنه
نفسي بداء يعلي ودقات قلبي بتزيد
بابا /هدددددي شويه وصوتي وكلامي مكنش واضح مع صوت الهواء
بابا / بتقولي ايه
انا / هدييييييييييي شويه الحصان
بابا /طيب وراح شد اللجام شويه وبداء يهدي في الحصان وبداء يمشي واحدة واحدة وانا سبت ايدي بابا وطلبت منه أننا ننزل من علي الحصان
وقف بابا الحصان ونزلنا واتمشينا مع بعض وانا ايدي في ايد بابا ودخلنا الاهرامات
وانا داخلها الهرم وطيت علشان ادخل غرفة بابه قصير حسيت بحد بيحسس علي طيزي
افتكرت اني بابا هو اللي عمل كده بصيت ورايا لاقيت شاب شاكله أمريكيا
بصيت عليه وانا وشي كله غضب وكنت هشتمه
سمعته بيقول اووووو
سكت ومرديتش اتكلم علشان عارفه عصبية بابا وخفت اني يتخانق مع الولد
بصيت حوالي لاقيت بابا واقف بيتكلم مع واحدة اجنبيه حسيت بغيرة بابا بيتكلم مع ست
شاور لي أنه جاي خلص كلام معاها وجاء مسك ايدي واتمشينا نتفرج علي الهرم من الداخل
وفضل ماسك ايدي طول ما احنا بنتمشي
وخرجنا وركبنا العربية قعدت اهزر مع بابا
أنا / سايبني أنا اتعاكس وواقف انت تتكلم مع الستات
هههههههههههه مين دي اللي عاكس وانا اموته
واحد شكله أمريكيا عاكس بس انا بصيت ليه وكنت هضربه
بابا / ياجامدة
انا /ايوه جامدة زي بابا اللي واقف يتكلم مع الستات
كانت بتقولك ايه
بابا /كانت بتسال عن حاجه في الهرم
أنا /بجد ليه يعني انت مرشد سياحي ولا مهندس
بابا / مهندس سياحي
انا / اوعي تكون بتعمل زي عادل امام في فيلم عريس من جهة امنيه وبتشتغل مرشد للستات وبس
بابا /ههههه ايوه مرشد للستات بس
أنا / بابا يخطر
بابا / اسكتي يابت بقي
أنا /طيب مش هناكل
بابا / اوكي تحبي تأكلي ايه
أنا / امممممم أي حاجه معاك بيكون ليه طعم
بابا / ماشي يالمضة
ورحنا مطعم واقعدنا ناكل أنا وبابا كان مطعم هادي وشكل بابا كان متعود يروح المطعم دي علي طول الجرسون سلم علي بابا بحرارة زي ما يكون في سابق معرفة
وقعدنا ناكل
انا / شكلك بتحب تيجي المطعم ده علي طول
بابا / اه بحب الهدوء هنا وشكل النيل
انا / بس بتيجي لوحدك ولا معاك حد
بابا / طبعا لوحدي
انا / هههههههههههه افتكرت بتيجي مع السائحات مش انت مرشد ليهم
بابا / لا يابت باجي لوحدي
انا / طيب كويس
وفضلنا نتكلم وكنت بحاول اتكلم مع بابا في علاقاته مع الستات وحياته ازاي من بعد ما طلق ماما بس هو كان بيهرب ويغير الكلام ويهزر ويحاول يتكلم في أي حاجه تانيه وخلصنا عشاء ورجعنا البيت
كنت محتاجه ادخل الحمام واخد دش وارتاح بعد المشي والخروجه بتاعت الاهرامات اول ما بابا فتح باب الشقة وانا دخلت بداءت افتح البنطلون وجريت علي الحمام وقعدت اعمل حمام وسبت الباب مفتوح
دخل بابا وعدي لاقي الحمام مفتوح
بص وزعق فيا ايه اللي أنتي عاملها دي سكي الباب
انا / ايه يابابا عادي يعني انت بابا مفيش حد غريب
وسحب بابا الباب ورزعه جامد وقفله ومشي
ماشي يابابا اتعصب براحتك
خلصت الحمام وقلعت البلوزه ونزلت تحت الدش وخلصت وقعدت أندها علي بابا
بابا / عايزه ايه
أنا /ممكن تجيب الفوطة وهدوم ليا من اوضتي
بابا /لا مش ممكن
مش انا بابا ومفيش حد غريب اطلعي كده من الحمام
أنا / يابابا هابرد
بابا /تؤق تؤق
أنا / ماشي يابابا
وخرجتك من الحمام وانا جسمي كله مياه وعاريانها
وانا خارجها لمحت بابا اقفل باب اوضته
فكرت اخبط عليها ورجعت فكرت طب هو عمل كده ايه يخرجني من الحمام عريانه وفي الاخر حابس نفسه في الاوضة ماشي يابابا استحمل بقي
وقعدت في اوضتي وبفكر اعمل ايه مع بابا فتحت اللاب توب
وماما كلمتني فيديو كول وبعدها لاقيت رسالة في البريد الإلكتروني من داني
حبيتي ساندي اشتقت ليكي طمنيني عليكي
اشتقت لشفايفك ووحشني حضنك
ارجو منك عندما تري الرسالة أن تردي عليها
المخلص داني
حبيبي داني أنني بخير وسعيدة جدا
اشتقت لك ايضا
حبيبتك ساندي
ونمت من الارهاق والتعب
وصحيت الصبح بدري قبل بابا رحت علي اوضته
خبطت الباب ودخلت لاقيت بابا لسه نائم وشوفت زبه وهو واقف وعامل خيمه في الشورت
حاولت اقرب ايدي المس زبه واحسس علي صدره
حسيت بيه بيتحرك وفتح عينه
صباح الخير
بابا / صباح النور ايه اللي مصحيكي بدري كده
أنا / صحيت قبلك علشان متنزلش وتسيبني مش احنا اتفقنا أننا هننزل نجري مع بعض
بابا / اه تمام
استني بره اقوم البس وجاي وراكي علشان ننزل
وهو بيتكلم شد الغطاء عليه علشان يداري انتصاب زبه
انا عملت نفسي بهزر وشديت الغطاء من عليه
أنا / قوم وبطل كسل انت هتنام تاني ولا ايه
بابا / بس بقي ياساندي واطلعي بره علشان اقوم
انا / لا مش هتطلع غير لم تقوم علشان متنامش تاني
وقام بابا وهو زبه بداء ينام بس عامل زي القوس وهو نائم لتحت وشكل زبه كان مغري
كان نفسي في الوقت ده امسكه والعب فيه واشوفه وهو ليوقف تاني قدامي
ودخل بابا الحمام وغير ونزلنا علشان نجري مع بعض
ونزلنا وقعدنا نجري وكان بابا بيجري وانا ماشيه براحة وكل شويه بابا يبص عليا ويشجعني اني أجري اكتر بس طبعا علشان مشكلة التنفس بتاعتي كنت مش قادرة وبعد ربع ساعة تعبت وقعدت علي الرصيف انهج واتنفس بصعوبة قعد بابا جنبي وشربني مياه
ويهدي فيا وبعد ما هديت قومت علشان نجري تاني بس بابا رفض وقال اني هنرجع البيت
انا / لا يابابا كمل جري
بابا / خلاص علشان مش تتعبي تاني
انا / حسيت اني بابا زعل علشان أنا نزلت معاه وعطلته وتعبت
رحت قربت منه وانا قاعده وبوسته في خده وكانت شفايفي قريب من شفايف بابا وانا ببوسه وحسيت بكهرباء في جسمي وكان نفسي اني يكون شفايفي بتبوس شفايف بابا بجد وهديت شويه
انا اسف يابابا
بابا/ محصلش حاجه ياساندي
يلا نرجع بقي
انا / حاضر يلا
ورجعنا البيت تاني وانا مصممها علي تنفيذ خطتي علشان اقرب اكتر من بابا واخليها يفتحني واتمتع بزبره الكبير ده
بس ياترى هقدر لوحدي ولا القدر هايساعدني اوصل
ده اللي هنعرفه في الأجزاء اللي جايه

الجزء الثالث

رجعت البيت مع بابا هو دخل غير هدومه وكان نازل
وانا غيرت ولبسة قميص نوم لونه زهري قصير وقعدت علي السرير مسكت رجلي وعملت أنه وجعاني وقعدت اعيط
دموع التماسيح وأسالوه اي بنت او ست علي الدموع دي دموع المحن لم نكون عايزين حاجه
بابا خرج لاقاني قاعدة بعيط
بابا / مالك ياساندي
أنا / مفيش يابابا
بابا / قولي بتعيطي ليه
أنا /اصلي اصلي
بابا / يابنتي اتكلمي
انا / رجلي وجعاني اوي
بابا / علشان انتي مش بتجري فارجلك وجعتك لم جريتي
أنا / باين كده
بابا / الف سلامه عليكي ريح نفسك وهي هاتخف
انا /انت هتنزل وتسيبني
بابا /عندي شغل النهاردة
أنا /طب أنا تعبانها اعمل ايه انا اعمل ايه بس
اااااه يارجلي
بابا / سلامتك ياروحي
وبابا سابني وراح دخل اوضته وجاب كريم مرهم
أنا / ايه دي يابابا
بابا /0دي مرهم لعلاج التهاب العضلات ومسكن للام
إدهني رجلك وهتخفي
أنا /بقولك تعبانه ومش قادرة اتحرك تقولي إدهني المرهم لنفسك ازاي يعني فينك ياماما كنت زمانك بتعملي انتي الكلام ده
بابا /اوف علي دلعك ياساندي
انا / بقي يابابا وبتدلع
ورحت نمت علي السرير اعمل المرهم يابابا
ونمت علي ضهري
وبداء بابا يحط المرهم علي رجلي ويدعك عضلات رجلي ويعمل مساج ليهم
وانا بداءت اتاؤها
ااااااه ااااااه
رجلي اااااااه
اااااااااه براحة واتمرقع وانا بتكلم
فوق شويه يابابا ارفع ايدك فوق عضلاتي كله وجعلني وسحبت القميص لفوق لحد فخادي وتعمدت افتح رجلي اكتر علشان يبان كسي قدام عين بابا
وفضل بابا يدعك رجلي من نص فخادي وينزل بأيده لحد اخر رجلي ويبدل بين رجلي الاثنين ويضغط شويه وهو بيدعك ويرجع يخفف ضغط أيده
وبصيت علي بابا لاقيت عينيه بتبص علي كسي الوردي المنفوخ ووشه كله عرق ومتوتر
وقررت اني ازود العيار شويه
ورحت نمت علي بطني
بابا / خليكي زي ما كنتي
انا / معلشي يابابا اصلا عضلات الخلفية وجعاني بردك
ولم نمت علي بطني اتعمدت ارفع القميص لفوق اكتر
وكان جسمي عريان قبل طيزي بداء بابا يحط مرهم تاني من تحت طيزي ويدعك فخادي ورجلي كله
ااااااه اااااااه براحة يابابا
ااااااي بتوجعني ااااااااه
وهدء بابا من ضغط أيده علي فخادي
وباعدت بين رجلي علشان يظهر كسي اكتر
وبصيت بطرف عيني علي بابا شفت زبه منتصب وعينه باصه علي كسي
بابا اعمل مرهم فوق حاسه رجلي هتقف العضلة شده
وشاورت بين فخادي راح بابا دهن مرهم بين فخادي
اااااه يابابا هنا
عضلات رجلي كله وجعاني
وبابا بيعمل مساج بين فخادي حسيت بصوابع أيده قربت من شفايفي كسي
وطلعت مني اااااااااااااااه طويله
نزل بابا أيده بسرعة لتحت وكمل مساج
بابا / فوق يابابا نفس المكان حاسه اني الوجع كله اتنقل للعضلات دي
رجع بابا تاني يعمل مساج بين فخادي وانا حاولت أوسع اكتر بينهم وفعلا بابا طلع لفوق وصابعه دخل اكتر بين شفايفي كسي اللي كان غرق عسل
انا مش بنزل بسرعة بس فكرة اني بابا هو اللي بيلمس جسمي كده وصباعه لمس كسي خلت كسي اتبل من العسل وشهد كسي
وحصلت حاجه غريبه أنا كنت مغمض عينه بس فتحت عيني من غير ما بابا يلمحني وشوفت منظر خلي كسي يولع اكتر شوفت بابا سحب أيده وحط صباعه اللي لمس كسي في بوقه يدوق عسلي
سخنت وكان نفسي يكمل تاني ويفشخني بس
بابا اتوتر اكتر وقام بسرعة
وخرج من الاوضة
بابا / يلا سلام أنا اتأخرت علي مشواري
فضلت علي السرير ادعك كسي وسمعت باب حمام اوضة بابا بيقفل وشويه واتفتح وحسيت بابا نزل من الشقة كملت دعك تاني في كسي لحد ما شهوتي نزلت
ودخلت اوضة بابا ورحت علي الحمام شوفت في سبت الغسيل كلوت بابا عليه اثار لبن
زي ما توقعت بابا نزل لبنه علي
وفرحت جدا من اللي حصل
ومن التعب والصحيان بدري نمت علي سرير بابا ونمت كتير جدا
وصحيت وفتحت عيني لاقيت بابا جنبي علي السرير وعمال يبص علي جسمي ومتردد أنه يلمسني لاقيته حط أيده علي زبره يدعك فيه غمضت عيني تاني بسرعه واستنيت اشوف بابا هايعمل ايه
وفضل بابا باصص علي جسمي ويدعك في زبره شويه وبعدين قام من جنبي ودخل الحمام بتاع اوضة النوم بتاعته ووقف يضرب عشر وانا كنت شايفه وانا علي السرير لأني الحمام فى وش السرير وفضل بابا يدعك في زبه ويضرب عشر لنفسه وكان نفسي في الوقت ده اقوم اقعد قدام زبره وأمصه واتناك منه
بس خوفت من رد فعل بابا واترجعت
وافضلت اتفرج علي بابا لحد ما شوفت زبره وهو بينزل لبنه وخلص بابا وخرج من الحمام
وجاء واقعد جنبي يصحيني
فتحت عيني وعملت نفسي لسه صاحية من النوم
بابا / مساء الخير ايه اللي نومك هنا
انا / مفيش سريرك مريح جدا ونمت هنا عادي يعني
بابا / طب قومي يلا علشان تتغدي معايا
أنا / حاضر هادخل الحمام وجاي وراك
ودخلت الحمام وخرجت لاقيت بابا محضر الغداء وانا كنت لسه بنفس القميص بتاع الصبح القصير
قعدت علي السفرة في الكرسي اللي قدام بابا ووقفت وطية لقدام عملت نفسي بسحب طبق اكل من بعيد ووقفت ورحت وطية لقدام اسحب الطبق بزازي دلدله قدام وبأن نص بزازي وانا بسحب الطبق لمحت بابا بطرف عيني بيبص علي بزازي
وتعمدت اني اطول اكتر وانا واقفها وموطيه لقدام وبزازي كلهم ظاهرين قدام بابا ورجعت قعدت تاني ومديت رجلي قدامي وحطيت رجلي علي رجل بابا وفضلت احرك رجلي علي رجله
بابا / بس يابت
انا /هو أنا عملت حاجه
بابا / طب خلاص بطلي هزار
انا /هههههههه بتغير من رجلك
وفضلت احرك صوابعي علي رجل بابا وكان بيضحك ويحرك رجله بعيد
هههههه جسمك بيقشعر بتغير من رجلك بطلي هزار بقي وراح بعد رجله خالص وكمل اكل وقام
وقام بابا قعد في الريسبشن وانا عمال افرك وعماله افكر اعمل ايه تاني عشان اغريه
وانا بفكر تليفون بابا رن وبابا خد التليفون وقام بعيد ودخل البلكونة
استنيت شويه ورحت وقفت اتصنت عليه
سمعته بيزعق وبيقول قولتلك مش هينفع دلوقتي
.......
مش هينفع طبعا في البيت أو حتي اقابلك
..........
لا طبعا انتي مجنونها
...........
خلاص براحتك ازعلي أنا مش فايق ليكي دلوقتي
....سلام
ورجع بابا قعد شويه وكان متعصب ومضايق
قعدت جنبه علشان اهزر معاه زعق في وقالي اقومي ادخلي اوضتك
خوفت وجريت علي اوضتي
وفضل بابا قاعد وبعد شويه قام دخل الركن الخاص بيه وقعد ناحية الدولاب اللي في الحيطه
أنا كانت خرجت تاني من اوضتي وبراقبه
طلع زجاجه ويسكي وجاب كاس من الدولاب ده شكله تحفه قاعدة دهبي ومفتوح وواسع شكل الوسكي فيه كان ممتع كان نفسي اروح اشرب معاه
وفضل بابا يشرب الخمره لحد ما رأسه تقلت خالص
وقام
وانا جريت بسرعة علي اوضتي
دخل هو اوضته وانا كنت بفكر اعمل ايه اروح كده وهو سكران واتناك منه
وقعدت كتير افكر وفي الاخر قولت لنفسي اني دي فرصة العمر وهستغلها
روحت اوضة بابا لاقيته نائم علي السرير علي ضهره وزبه نائم علي جنب
رحت قعدت علي السرير
قربت ايدي من قدام عينه احركه اشوفه صاحي ولا نائم وفعلا كان نائمه
روحت قربت ايدي من زبه وبداءت احسس علي زبه النائم علي جنب وحسيت بزبره بداء ينتصب
وفضلت اقرب ايدي وأبعدها واحركه علي زبره لحد ما حسيت بزبره انتصب وبداء يقف لفوق
كان شكل زبره وهو بيقف وينتصب براحه كان مغري جداً زبه وقف وعمل خيمه في الشورت
ومسكت زبه وفضلت اضرب عشر لزبره بأيدي وبأيدي الثانية ادعك في بزازي
وانا بهذي واتخيل نفسي بتناك من الزبر ده
اااااااااه نفسي زبرك يكون في كسي دلوقتي يابابا
وفضلت ادعك في زبره وادعك في بزازي هيجت خالص
وكنت مبسوط بس خايف بابا يصحي
وولعت من الشهوة ورحت اتشجعت وخرجت زبره من الشورت وكان سهل اني أخرج زبره من الشورت
ولاقيت المارد قدامي زبره غير ما تخيلت خالص
زبره عريض حوالي خمس سنتي وطوله حوالي 20سنتي ورأس زبره كبيرة ومفلطحه وبيضانه اه من بيضانه حجم بيضانه كان كبير ومنفوخين
فضلت ابص علي زبره اللي ما كنتش متخيله اني يكون بالشكل ده
وولعت اوي ورحت نزلت قربت بلساني الحس رأس زبره والفه علي الرأس واحرك لساني شمال ويمين وفوق علي راس زبره وبعدين نزلت بلساني الحس عروق زبره والحس الجناب بتاعت زبره وفضلت الحس كل زبره بلساني
وبالرغم من اني كنت هايجه جدا بس كنت بمص زبره بمزاج اوي لحست راس زبره والعروق بتاعت زبره وانا خايف ادخله في بوقي
ورحت نزلت بلساني اكتر علشان الحس بيضانه وافضلت الحس وارضع واشفط في بيضانه
وحاولت ادخل البيضان كله في بوقي معرفتش من حجمهم الكبير
بس أتمتعت وانا بشفط كل بيضه لوحده وحسيت بقي اتفشخ وانا بفتح بوقي لأخره علشان اعرف ادخل بيضانه في بوقي
وأيدي هرت كسي وانا بدعك فيه ونزلت شهوتي
بس كنت عايز اكمل واريح زب بابا اللي وقف قدامي ده واشوف لبنه وادوقه
ورحت اتجراءت اكتر ودخلت زبه في بوقي وبداءت أمص زبره واتمتع بيه وهو في بوقي
وكنت بمص زبره وأيدي بتدعك في بيضانه وتعصر فيهم وفضلت امص في زبره وانيك بوقي بزب بابا اللي نائم وسكران ومش حاسس لحد ما حسيت اني خلاص بابا زبره بيتنفض وقرب ينزل لبنه وفعل بالرغم من خوفي أنا بابا وهو بينزل لبنه يصحي
بس كملت لحد ما نزل اللبن سخن وفي ملوحه بسيطة
اكيد طبعا من الخمرة اللي بابا كان شاربه ودوقت لبنه اللي نزل في بوقي واقعدت اتفرج علي زبه وهو بيرتخي تاني بعد ما نزل لبنه
وقاعدت بتفرج علي زبره لاقيت بابا بيتحرك علي السرير اتخضيت وقمت بسرعة وقفت استخبي ناحية الدولاب ولكن بابا اتعدل ونام علي جنبه
ورحت أنا اتسحبت وخرجت من الاوضة
ورجعت اوضتي تاني وفضلت صاحية علشان كنت نمت بالنهار طبعا لم بابا هيجنني ونزلت شهوتي ونمت علي سريره
وافتكرت اللي حصل النهاردة لم بابا عمل مساج لرجلي ولم أنا دخلت مصيت زبره وهو نائم وهيجت تاني ومسكت بزازي بأيدي ادعك فيهم واقربهم من بوقي وارضع لنفسي وحاولت ارضع من بزازي الاثنين مع بعض معرفتش بس حلفت اني ابقي اخلي يابابا يرضع الاثنين مع بعض هههههههههههه
ونزلت بأيدي ادعك كسي وكنت خلاص هدخل صوابعي في كسي من الهيجان اللي حصلي النهاردة
ودخلت صباعي في كسي وقربته من غشاء بكارتي وضغطت براحه كنت مولعها جدا وفي آخر لحظة خرجت صباعي بسرعة من كسي
فوقت لنفسي بسرعة وافتكرت حلمي اللي خلاص قرب اني يتحقق
لا مش هفتح نفسي هاسيب نفسي لبابا هو اللي يفتحني
وفقت من شهوتي ودخلت الحمام فتحت المياه الباردة علي جسمي أبرد جسمي من شهوتي وفضلت تحت المياه لحد ما هديت خالص وخرجت من الحمام ونمت
صحيت الصبح كنت ريحه اوضة بابا اشوفه نزل ولا موجود
لاقيت بابا صاحي وبيتكلم في التليفون بصوت واطي
ياحبيبتي انتي وحشاني وانا مولع اصلا وهموت وتكوني تحت زبي دلوقتي حالا انتي عارفها أنا من هيجاني أنا امبارح استحلمت ونزلت لبني وانا نائم صحيت الصبح لاقيت لبن في الشورت
متخيلها أنا عامل ازاي بس غصب عني بنتي هنا ومش هينفع طبعا تيجي البيت
....
لا طبعا مش هاجي البيت عندك
......
فندق ههههه اروح اقابلك في فندق انت بتهزري صح
.....
طيب هاحاول في أقرب فرصة نتقابل انتي وحشاني طبعا هههههه امبارح كنت بتفرج علي اخر مرة كنا مع بعض
.....
اه طبعا لازم كل لحظه معاكي اصورها
......
اه بصبر نفسي وانا بتفرج علينا واحنا نايمين مع بعض
......
لا طبعا ياروحي دي حاجات خاصة بي ومفيش حد ابدا بيشوفها غير
...
طيب ياروحي حاضر لازم نتقابل هظبط واقولك
بس مش بحبك تكوني زعلان مني
.....
يعني مش زعلانها
طيب خدي بوسه تصبيرة امممممم.
سلام ياقلبي
وقفل بابا التليفون وانا رجعت اوضتي
واقعدت افكر في كلام بابا مين اللي بتكلمه وزعلانه وازاي بابا بيصورها
يانهار اسود اكيد بابا صورني طبعا وانا بمص زبره
ولا يكون صورني وانا بدعك في كسي
لا بس اكيد اني مش مصورني
ودماغي وقفت من اللي سمعتها
بس ياترى ايه اللي هيحصل ومين دي اللي بابا مصورها مش عارفها بس اكيد هاعرف
استنوني ومستني رأيكم

الجزء الرابع
وبعد ما بابا نزل وانا قعدت افكر في اللي سمعتها بداءت ادور علي مكان الكاميرات وكنت بدخل كل اوضة وركن في الشقة افصل النور واضلم المكان واشعل كاميرا الموبايل والف بيها علي الحوائط والسقف علشان يظهر فلاش الكاميرات واعرف مكانهم
واول مكان جاي في بالي اوضة نوم بابا اكيد هيكون مركب كاميرات فيها ودخلت هناك واكتشفت اني بابا مركب كاميرا مواجهة للسرير صغيرة جدا علي التسريحة قدام السرير موجودة في فازه
ودورت تاني لاقيت كاميرا حديثة راكب في النجفة علي شكل لمبة
ودروت في كل مكان في الشقة في الحمام بتاع اوضة نوم بابا لاقيت كاميرا تاني
وفي الركن الخاص بتاع بابا في كاميرتين في الابليج الكهربائية المركبة علي الحائط وكلهم كاميرات بلوتوث
ودورت علي مكان جهاز التخزين بتاع الكاميرات معرفتش اوصل ليه بس دورت علي النت وعرفت نوع الكاميرات وعرفت أنهم ممكن يرتبطه بالموبايل عن طريق النت وهم فيهم جهاز تخزين ومش محتاجين جهاز دي في ار
وعرفت كده مكان الكاميرات وأنهم بيخزنوا ذاتي بس اكيد بابا بينقل الفيديوهات لمكان تاني
وانا بفكر افتكرت اللاب توب بتاع بابا اكيد علي اللاب توب وممكن الموبايل
ومن حسن حظي اني لمحت شنطتة بابا بتاعت اللاب توب فرحت جدا وجريت عليه فتحت اللاب توب وكانت الصدمة اني اللاب توب بكلمة مرور جربت كتير احاول افتحه معرفتش
وقررت اني استني بابا لم يرجع واراقبه اشوف كلمة السر
أو احاول اشوف الموبايل بتاعه عليه حاجه ولا ايه
وانا بفكر في ده كله افتكرت اني بابا اكيد هيشوفني وانا كنت بمص زبه خوفت من ردة فعله
اه أنا بتمرقع قدامه وبحاول اغريه بس هو ممكن يكون معتبر ده عادي انما لو شاف حاجه زي كده هيعمل ايه
بس مشغلتش بالي لأني كنت مصممه علي اللي في دماغي اني بابا يفتحني واعرف مين عشيقته
وافتكرت اني مدخلتش الاوضة اللي بابا مخصصه للعب اكيد فيها كاميرات ودخلت دورت فيه ولاقيت زي ما توقعت فيه كاميرات
يأبن اللزينه يابابا ده انت شكل مزاجك عالي اوي
طيب ياأنا يأنت ياسي بابا
وانا مشغولها بده كله لاقيت بابا رجع من الشغل
بابا / ساندي ياساندي
ايه يابابا
بقولك ايه ما تيجي نخرج نتغداء بره
لا مش حابه أخرج النهاردة
يابنتي عايز أكل هناكل ايه مفيش اكل هنا جاهز ودلال مش جايه الفترة دي
في عقل بالي شكل دلال دي الموزة بتاعتك
مش جاي ايه
عندها ظروف جوزها مريض ومش بتسيبه
امممممم
طيب ايه رايك اعملك أنا الاكل
لا طبعا انتي اكيد مش بتعرفي تعملي اكل اصلا
طب جرب ومش هتندم
طيب ادخل اغير هدومي وهعمل شغل علي اللاب توب علي ما تحضري الغداء
قشطه شكلك هتدخل تتفرج علي تسجيلات
طيب روح يابابا
ومشي بابا دخل اوضته ورحت أنا وراءه بعد ما غير هدومه وفتح اللاب توب قربت منه ووقفت جنبه وهو بيفتح اللاب وعملت نفسي بحكي معاه وانا عيني عليه وهو بيدخل كلمة المرور وكانت مفاجأة وحسيت نفسي هبله لم شوفت كلمة المرور لأني كلمت المرور كلنا تاريخ ميلادي
وخرجت بعد ما عرفت كلمة المرور
وانا بضحك
بابا ايه يهبله بتضحكي علي ايه
مفيش حاجه يابابا افتكرت حاجه كده
طيب اخلصي علشان جعان
ورحت المطبخ وبداءت اجهز الغداء وبعد حوالي ساعه رجعت اتنصت علي بابا اشوفه بيعمل ايه
هو اكيد بينقل ملفات الفيديوهات وبيتفرج عليه
وقربت من الاوضة لاقيت بابا مشغل فيديو وانا بمص زبه وهو عمال يدعك في زبه ويلعب فيه
وقفت اتفرج وانا شايفه زبه واقف وعمال يدعك وحسيت ببلل في كسي
ودخلت الحمام قعدت ادعك في كسي جامد وأيدي بتدعك في بزازي لحد ما نزلت شهوتي
و رجعت اشوف بابا لاقيته ماسك زبره بيدعك جامد ونزل لبنه ومازال الفيديو شغال
اتأكدت كده اني بابا مش هيتكلم او يعمل مشكلة
وقررت اني ازود الاغراء والدلع اكتر عليه وحسيت اني خلاص فرصتي قربت اني اتناك منه
ورجعت اشوف الاكل في الميكروويف وانا واقفها
لاقيت بابا دخل المطبخ
وهو عينه وشكله متغير طبعا أنا عارفه ليه ونظراته كانت مختلفة شوفت فيهم شهوة
بابا خلصتي أنا جوعت
لسه يابابا تعال ساعدني
هههههههههههه مابعرفش أنا عمري ما دخلت مطبخ
اه اكيد دلال مظبطاك
اه طبعا
ايه قصدك ايه يعني
يعني اكيد هي اللي بتعملك الاكل وكده
امممم طيب
هاطلع أنا لا تعال ناولني الاطباق
وتعمدت اني اوطي قدام بابا وهو معدي يجيب الاطباق وراحت طيزي خبطت في زبه
ااااااااي يابابا
في ايه ياسوسو أنا جيت جنبك
خبطتني في التوتة
اااااه يتوتتي
انا اسف مقصدتش
ولا يهمك يابابا
وجاب الاطباق ورجع
ورحت أنا خرجت الاكل من الميكروويف وعملت اني صباعي اتلسع ورحت حطيته في بوقي ومصيتها بأغراء وبابا باصص عليا
وانا خارجها خبطت ايدي في زبرها كأني مش قاصدها
وقعدنا نأكل وانا عمال ابص علي بابا اللي كان باصص علي بزازي وجسمي وعينه كله شهوه
وبعد الغداء دخلت اخد دوش بس المرة دي قررت اني ادخل اخد الدش في الحمام بتاع بابا علشان استعرض جسمي قدامه ويشوفني ويشوف جسمي وبزازي
دخلت الحمام
بابا انتي رايح فين
هدخل اخد دش بعد وقفتي في المطبخ وشغل البيت
بابا شغل البيت ايه انتي علشان عملتي الغداء بقي شغل البيت
انتم كده يا رجاله بتقلله من مجهوداتنا واحنا بنتعب علشانكم وفي الاخر معملناش حاجه
ههههه لا تعبتي الصراحة
ثم اني انتي مش عندك حمام ماتستحمي فيه
لا أصلي السخان مش مسخن مياه
ودخلت الحمام وقفت ناحية الكاميرا و قلعت البدي اللي كنت لابسها واتعمدت اني ارفع البدي بشكل فيه إثارة وان أبين جزء جزء من بزازي ولم قلعت البدي مسكت بزازي الاثنين احسس واقفش فيهم
واستمريت شويه علي كده وانا عمال اقفش وادعك بزازي واحرك لساني علي شفايفي زي ما يكون برضع منهم
وبعد كده مسكت الشورت اللي كنت لابسها وحطيت ايدي في أطراف الشورت وفضلت اهز واحركه واقلع زي البنات اللي بترقص استربس ونزلت الشورت بأطراف صوابعي وكنت بقلع الشورت براحة وببطئ ورحت نزلت بأيدي ادعك كسي والعب فيه وادخل صباعي فيه واتعمدت اني اتمحن اكتر واقول
تعال يابابا نيك بنتك متعها
الحس كسي جامد
ااااح اوووف لسانك نار
اااااه يابابا
وفضلت ادعك كسي وادخل صباعي فيه وأخرج صباعي والحسه
وابل صباعي وابعبص طيزي
نفسي تفتحني يابابا وتنيك كسي وطيزي
واقعدت استعرض جسمي والعب فيه ونزلت شهوتي وحطيت صباعي في بوقي تاني ومصيت صوابعي
اممممم
امممممممممم
طعم عسلي حلو هايعجبك يابابا اوي نفسي أخليك تذوقه
وبعد ما استعرضت جسمي علشان بابا يشوفني في الكاميرا دخلت تحت الدش وبليتي جسمي كله بالشاور واستحميت وخرجت بس مكنتش اتوقع اني الاقي بابا فاتح اللاب توب
وعرفت اني بابا اتفرج علي لايف ههههه وانا كنت فاكرها أنه نائم وهيشوف تسجيل الكاميرات بعد كده
وخرجت من الحمام ورحت اوضتي علي طول
وبعد شويه خرجت لاقيت بابا نائم خدت اللاب توب ورحت علي اوضتي وفتحت الجهاز ودورت علي الفيديوهات وشوفت بلاوي مكنتش متخيلها اني اشوفها
اول فيديو بابا وهو نائم علي السرير وراكبها فوق زبه وبتتنط طنط زيزي مرات عمي ينهار اسود
وفيديو تاني لاقيت بابا مع طنط زيزي وفي واحدة تانيه في الفيديو زيزي والثانية بيتساحقوا مع بعض
وبعد كده بيروحوا يمص زب بابا هما الاثنين مع بعض
وبعدين بابا بيخليهم يقعدوا في وضع الدوجي وينيك كل واحده شويه
وفيديوهات كتير لواحدة بس اكتر من سبعين فيديو بس مش عارفه هي مين دي بس كان في فيديوهات فيهم بابا بيمارس الجنس مع نفس الست بطريقة ساديه وبيمارس بعنف
وكان في فيديوهات كتير قعدت اتفرج عليها اليوم كله حتي بعد ما بابا صحي مخرجتش من اوضتي وكنت بتفرج واتخيل نفسي في كل الاوضاع اللي شوفت بابا فيه مع النسوان وتخيلت نفسي مكان كل واحده فيهم
ونكت نفسي بأيدي وهريت كسي من كتر الهيجان اللي عشتها وانا بتفرج
ونمت وانا كل هيجان وحسيت بأيد بابا بتدعك في بزازي ولسانه بيلحس كسي وعمال يدخل لسانه ويخرجه من كسي وقام ونام عليا في وضع ٦٩
و زبه في بوقي وبمص فيه وهو بيلحس كسي وفضلنا كده لحد ما بابا نزل لبنه في بوقي وانا نزلت عسلي في بوقه
وفتحت عيني ادور علي بابا لاقيت اني النور مطفي وباب الاوضة مقفول واني كنت بحلم
لعنة بابا علي حرماني ده واني خلاص مبقتش قادرة
تعبت من الاحلام وتخيلاتي وهيجاني اللي بقيت فيه ومابقتش قادرة خلاص ورحت دخلت اوضة بابا كانت الساعة ثلاثة الصبح
بابا انتي صحيتي
اه
ايه اللي جابك هنا
مفيش الاوضة عندي ساقعة ومعرفتش انام جاءت هنا انام جنبك علشان ادفئ دفيني خدني في حضنك
طب لم انتي بردانة في حد ينام كده بقميص النوم
مابعرفش انام غير كده بحس بحرية اكتر جسمي بيكون مرتاح هتخدني في حضنك وتدفيني ولا أقوم ادور علي حد تاني
انتي بتقولي ايه يابنت الاهبل
ايه اللي بتقولها ده
طب يلا يابابا بجد بردناه
وراح بابا خدني علي دراعه ورجعت اكتر عليه وكان ضهري لازق في جسمه
ههههههه طيب ما انت نائم عريانه اهو
ما بعرفش انام غير كده
امال بتضحك علي ليه بقي
نامي وانتي ساكته
وكانت فخادي بتلمس في رجل بابا اللي اتحصر عنه الشورت وكان لحم فخاده لازق في فخادي
وشعر صدره لمس ضهري العريان وحسيت بشعر صدر بابا والخشونة بتاعته علي ضهري وحسيت برعشة قويه خلتني ارجع الازق فيه اكتر لدرجة اني زبه انتصب اكتر وحسيت بيه بيخبط في ضهري لأني كنت نائمه جسمي نازل لتحت رحت رفعت نفسي لفوق علشان زبه يكون بين فخادي وفعلا لم سحبت نفسي لفوق وانا علي السرير اتحصر القميص عن جسمي
حسيت بزيه جوه الشورت واقف واتحشر بين فلقتين طيزي وحركت نفسي اكتر علشان احس بزبه علي كسي وفعل حسيت اني زبه خلاص هيدخل كسي
وانا نائمه علي جنبي ورجلي مقفولة والشورت كانوا حاجز بين دخول زبه في كسي بس حسيت بحجم راس زبره الكبيرة وهي بتلمس شفرات كسي
وكنت بتنهد وبتنفس بسرعة زي عادي لم اتعصب أو اتوتر وحسيت بابا بيحضني جامد وهو بيسالني إن كان في حاجه او خائفه من حاجه
لا مفيش أنا بس بردان احضني اكتر وحضني بابا اكتر ونزلت بأيدي من غير ما بابا يأخذ باله ادعك في كسي وزنبوري وزب بابا علي شفرات كس ونزلت عسلي وشهد كسي
وفضلت أنا نائمه كده وزبره علي باب كسي لحد ما حسيت نفسي نعست ونمت تاني
ومحستش بحاجه بعد كده ونمت وانا في حضن بابا وزبره راشق بين فلقتين طيزي وعلي باب كسي اللي ولع نار
وصحيت الصبح لاقيت بابا لسه نائم وزبه راشق بين فخادي حاولت اني اهز طيزي علي زبره يمكن زبه يرشق في كسي وارتاح من النار اللي أنا فيه وانا عماله اتحرك شمال ويمين حسيت بابا صحي
صباح الخير
قومي ايه الكسل ده كله الساعة كام
بص بابا في المنبه لاقي الساعة الحادي عشر قام بسرعة من جنبي وحسيت اني هو اتحرج من وضعنا كده وقام بسرعه
ماشي يابابا أنا وانت والزمن طويل
استنوني لسه في حكايات في الحلويات ابقي معنا
ألقاكم قريبا في الجزء الخامس


الجزء الخامس

وقام بابا نزل معرفش راح فين النهاردة إجازة ورحت أنا فتحت اللاب تاني اتفرج علي باقي الفيديوهات واشوف نفسي وانا نائمه في حضن بابا واشوف كمان الفيديو اللي كنت بستعرض فيه جسمي وانا بستحمه وفتحت الفيديو واخترت الكاميرا اللي في الحمام والكاميرا اللي في اوضة بابا وشوفت بابا وهو بيضرب عشرة علي جسمي وانا بستعرض في الحمام وهيجت وكملت مشاهدة تشغيل الكاميرات وشوفت نفسي لم جيت بالليل ونمت في حضن بابا وشوفت منظر خيال خلي كسي ينزل شهوته لوحده
أنا لم نمت ونعست محستش بحاجه بس اللي حصل بعد كده بقي هو دي الخيال والواقع اللي كنت نفسي اكون حاسها بيه بجد
لأني اللي حصل اني بعد ما نعست واللي الفيديو ظهره اني بابا استمني علي بطني ورضع من بزازي وعمل حاجات تانيه كتير
وبداء بابا النيك فيا بعد حوالي ساعة من نومي لاقيت بابا قام يحرك فيا ويهزني ولم أتأكد اني نمت راح نومني علي ضهري وخرج بزازي من التيشرت وقعد يحسس عليهم براحة ويضغط عليهم وقرب منهم بلسانه وحط لسانه علي حلمات صدري وفضل يلف بالسانه علي كل حلمه من بزازي وبداء يشفط فيهم ويرضع من بزازي وعمل حركة لو كنت حاسس كان زماني نزلت شهوتي بابا عمل الحركة اللي بحبها رضع بزازي الاثنين مع بعض
اااااااااح
وبعد ما شبع من بزازي نزل يلحس بطني وسرتي ونزل علي قبة كسي وباعد بين فخادي ونزل بلسانه يلحس زنبوري ويرضع فيه ويحرك لسانه علي شفايفي كسي ويدخل لسانه جواه وفضل كتير اوي يلحس كسي ويرضع من زنبوري ويشفطه ومش هنسي نظرة بابا لم شاف حجم البظر بتاعي بابا شهق من كبر حجمه وكان بيدخل زنبوري كله في بوقه
وفضل يشفط فيه ويعضه عض خفيف ويداعبه بصوابعه ويمسكه بصباعين بابا بهدل كسي وزنبوري اعتقد اني لو كنت صاحية أو حاسها باللي بيحصل كان زمان كسي غرق بابا والسرير ياريتني كنت صاحية
وبعد كده بابا حط مخدة تحت مني ورفع وسطي وباعد بين فخادي ومسك زبره وقعد يفرش كسي وزنبوري بزبه لحد ما قرب ينزل لبنه ومسك زبره ونطر لبنه علي بطني وراح قام ومسك مناديل ومسح اثار اللبن من علي بطني
ياااااااااه
يابابا ياريتني كنت صاحية واتمتع بجد من زبك كل ده زب اكيد لو بابا فتحني هيفشخ كسي بزبه الكبير دي
بقي كده يابابا تنزل لبنك علي بطني بعد ما تفرشني وتسيبني ليه مكملتش نيك ودخلت زبك وفتحتني حرام عليك بس ماشي هانت اوي
وبعد ما فوقت من شهوتي ومتعتي وانا بتفرج علي اللي عمله بابا فيا استغربت ازاي ده كله حصل من غير ما احس باي شي
أنا اصلا نومي خفيف وبحس باي حركه وانا نائمه ازاي محستش
واستغربت بس افتكرت حاجه مهمة حصلت من بابا معقول يكون حصل كده
اكيد طبعا
واللي حصل اني لم جيت بالليل ونمت جنب بابا بعد حوالي ربع ساعة بابا قام من جنبي وجاب لي كوباية لبن وقالي اشربها علشان ادفي اكيد كان فيها منوم ما هو مش ممكن اني يحصل كده وبابا يفشخني ومحسش
ورحت دخلت المطبخ لاقيت في باسكت الزبالة حباية برشام فاضية بصيت علي الاسم وعرفت أنه برشام منوم
زعلت طبعا من بابا لأني كان نفسي يحصل كده وانا في كامل وعيي بس عذرت بابا اكيد هو خائف ومتردد
بس انا اصلا عايزه كده عايزه اتناك منه بقي اووووف انا زهقت اروح يعني أقوله نكني خلاص مش قادرة
وانا عمالها افكر سمعت صوت الباب بيفتح افتكرت اني بابا رجع بس كانت المفاجأة لاقيت الست اللي بابا مصورها فيديوهات هي اللي فتحت الباب ودخلت
اول ما دخلت بصت ليا باستغراب وسألتني انا مين
أنا / انتي اللي مين
هي /انتي مين عايز اعرف وبتعلمي ايه هنا يابت
أنا / بت دي انتي شكلك سافلة وقلية الادب بقي
هي / اه ولو ومقولتيش انتي مين هضربك واعملك فضيحة
أنا / قربت منه وقولتله فعلا هتحصل فضيحة دلوقتي
بس مش ليا ياكلبة سيدك هههههههههههه
هي / انتي بتقولي ايه
ردي عليا وعرفيني بنفسك
أنا / ستك ساندي بنت سيدك يالبوة ياوسخه
هي / اوعي تغلطي فيا هاطلع .....امك
أنا / مش هتقدري عارفها ليه
هي / ليه أن .........
أنا / علشان سيدك لو عرف انك هنا دلوقتي مش بعيد أنه يجي يطلع .....امك معايا
علشان هو قالك مش هينفع تيجي دلوقتي علشان ستك اللي هو أنا موجودة
هي / انتي بنته بجد
انا / أمال تهريج ياحلوة طبعا بنته وستك زي ما هو سيدك يالبوة
هي / طب احترمي نفسك وبلاش تشتميني
أنا / هههههههههههه مش لم تكوني انتي محترمه
هي / أنا محترمه غصب عنك
أنا / طيب استني كده لم نشوف ورحت ناحية اللاب توب وشغلت فيديوه ليها وهي بابا مكلبش أيدها ومعلقها في حلقتين موجودين في الحيطة في اوضة الجيم وعمال يضرب فيها علي بزازها
ولا تحبي تشوفي فيديو وانتي قاعدة تحت رجل باباي
سكت خالص وبصت في الأرض
ها ايه رايك بقي يبقي تتكلمي معايا بأدب ياشرموطه
وبداءت هي في النواح والعياط
صعبت علي ومسكت أيدها وقعدتها علي الكرسي ورحت جبت كوباية عصير ليمون لها
وقعدت جنبها اطبطب عليها واهديه
أنا / بتعيطي ليه بقي دلوقتي
هي/ علشان بحب ابوكي اوي وبعشق التراب اللي بيمشي عليه وفي الاخر هو مصورني كده واتفضحت
أنا / مفيش فضيحة ولا حاجه
هي / امال اسمه ايه ده لم انتي شوفتي الفيديوهات
أنا / محدش غير شافهم وبابا حريص جدا علي اني ده يكون سر
هي / امال انتي وصلت ليهم ازاي
أنا / بطريقتي بقي وعموما مفيش حد بيدخل الشقة هنا اصلا
وفعلا بداءت تهدي وتبطل عياط
واقعدت اضحك معاها وأقول لها علي مواقف جنسية مضحكة شوفتها في الفيديوهات زي صورتها وهي مبرقها وبؤبق عينها ظاهر لم بابا ناكها في طيزها وهي موطية قدام الغسالة ودخل زبه فيها
أنا / هههههههههههه كان شكلك تحفة
هي /اه شوفت الصورة دي واستغربت شكلي وانا كده بس ابوكي فاجائني ودخل ورايا وحط زبه مرة واحدة في طيزي
وقعدنا نصحك مع بعض
وطلبت منها تحكي حكايتها مع بابا وايه حدود العلاقة اللي بينهم
ومكنتش لحد دلوقتي عرفت اسمها ايه
انا / اسمك ايه صحيح
هي / اسمي دلال
أنا / هههههههههههه الخدامة
دلال / ايه موضوع الخدامة دي هو علشان بحب ابوكي ابقي خدامه
أنا خدامه زبه اه بس خارج العلاقة والنيك بنتعامل عادي وباباكي يحترمني جدا قدام الناس
أنا / أصلي اول ما وصلت بابا كان مجهز الاكل فسألته عن مين بيطبخ ليه قالي في خدامه اسمه دلال بتيجي تنضف وتعمل اكل وتمشي
ومن يومين سألته عليكي قالي اني جوزك مريض ومش بتيجي علشان مش تسيبه لوحده
دلال / فعلا أنا جوزي كان مريض بس هو منعني اجاي علشان انتي هنا
أنا / احكي لي اتعرفتي علي بابا ازاي
دلال / أنا أعرف ابوكي من عشر سنين
أنا اتجوزت وانا صغيرة لابني عمي وكنت مش بحبه بس طبعا بابا ضغط علي علشان اتجوز ابن اخوه
ووافقت وكنا عايشين طبيعي أنا مش بحب جوزي بس كنت مخلصة ليه لأني تربيتي وأخلاقي هي اللي بتحركني لحد ما حصلت حادثة سيارة لجوزي اقعدته عن كل شئ فقد الحركة تماما شلل كامل وانا كنت خلفت بنتي وعندي اربع. وعشرين سنه
كانت كارثة والكل اتخلي عني وبداءت اشيل مسؤولية نفسي وبيتي وبنتي وجوزي المريض
مكنش ينفع اتخلي عنه وكان جوزي شغال في شركة باباكي
ولم حصل اللي حصل لاقيت ابوكي اول واحد بيمد أيده العون ليا ولم زارني في البيت وشاف وضع جوزي اعطاني مبلغ محترم علي الرغم من أني اللي حصل لجوزي مش بسبب شغله
ولكني رفضت اخد فلوس منه لأني مش الشغل السبب في اللي حصل لجوزي ولا ابوكي السبب ثم اني زي ما قولت ليكي أخلاقي متسمحش بكده
لحد ما لاقيت ابوكي بيبلغني اني الشركة محتاجه موظفة علاقات عامة تكون حسنة المظهر والسمعة هههههههههههه وأكد علي ابوكي اني لازم اقدم في الوظيفة
وفعلا أقدمت في الوظيفة واتقابلت وعرفت بعد كده اني ابوكي كان سبب رئيسي في التعين واني مفيش اصلا حد اتقدم للشغل دي غيري لأني ابوكي اصلا ماعملش اعلان للوظيفة
وبداءت الشغل وكنت قريبه جدا من ابوكي وكان ابوكي بيعتمد عليا في الشغل بعد ما علمني كل حاجه عن الشغل
وكنت كل يوم بيزيد قربي من ابوكي لدرجة اني طول اليوم كنت بكون معاه وكنت معجبه بيه وبشخصيته ووقوفها جنبي بعد اللي حصل لجوزي من غير ما يجرحني أو يحسسني أنه بيساعدني
وكبر ابوكي في نظري جدا وكنت عايزه اعمل اي حاجه ارد ليه جمايله عليا وفي نفس الوقت كان بداءت اتعب من قلة ممارسة الجنس
وكنت بشوف سالي السكرتيرة وهي بتتمرقع وتغري ابوكي وكنت بشوفهم مع بعض وبداءت احس بالغيرة يعني هي سالي احلي مني اكيد لا ودي حقيقة أنا دلال
وكلي دلال وبداءت اغير من نفسي ومن لبسي واغري ابوكي وحاول الفت نظره لي وهو لاحظ
وكان بيحاول يتجاهل التغير اللي حصل في لبسي وشكلي لحد ما في يوم كنا مع بعض في مقابلة عمل مع عملاء اجانب في شرم الشيخ وبصفتي علاقات عامة كنت متواجدة مع ابوكي وكان هو حاجز لينا في فندق هناك وبعد ما خلصنا شغل طلعت اوضتي وبالمناسبة هي كانت جنب اوضة بابابكي
واليوم دي شوفت جوليان رئيسة الوفد الأجنبي كانت خارجة من اوضة ابوكي الصبح وطبعا يعني اكيد مش كانوا بيتفاوض مع بعض علي إنهاء الحرب لأني الحرب كانت علي السرير وانتهت علي السرير فعلا لأني لم نزلنا الشروط اللي كانت موقف الاتفاق خلصت علي طول ابوكي انهي المفاوضات بالليل هههههههههههه ??
بس انا قررت بقي أعلن عليه الحرب أنا كمان ودخلت بدون أسلحة
هههههههههههه ??
أنا / رحت مسكت بزازها الكبار وقولت لها امال الأسلحة دي كانت ايه
دلال / لا اسلحتي متجيش حاجه جنب الصاروخ اللي كان مع ابوكي
أنا / وانتي ايه عرفك أنها صاروخ
دلال / ما انا شوفت كل حاجه
أنا / ازاي يخرب بيتك
دلال / بعد ما خلصنا الشغل لبست روب علي اللحم ورحت اوضة ابوكي كنت خلاص مولعه وانا كنت متخيلها ابوكي كان بيعمل ايه مع جوليان
روحت علي اوضة ابوكي و خبطت الباب ابوكي كان سايب الباب مفتوح تقريبا كان مستني حد غيري
ودخلت الاوضة وقفلت الباب ورايا وفضلت اتكلم في أي هري وتعمدت وانا بتتكلم افك حزام الروب وأبين بزازي وجسمي وبزازي
ابوكي زعق فيا وكان عصبي وحاول يطردني وانا قولته ليه صريحة أنا عايزاك ومحتاج ليك
ورحت قربت منه ورميت نفسي في حضنه وجسمي كان خلاص عريان وحسيت بابوكي بداء يهيج عليا
بس كان بيرفض لأني كان مستني جوليان
وانا حضناه كانت ايدي بتدعك زبره
ابوكي أنصدم من كلامي وحاول يبعدني عنه ورحت نزلت وطيت قدام زبه علشان أمص زبه راح هو ضربني برجله وبعدني عنه وهو بيزعق لاقينا باب الاوضة بيخبط
ابوكي اتوتر ومكنش عارف يعمل ايه طلب مني ادخل الحمام استخبي فيه لحد ما يشوف مين
ولكن انا خلاص قررت ادبس ابوكي فيا واخلي اللي جاي يشوفني وانا علي سريره وفي اوضته
راح هو يفتح الباب وانا قلعت الروب ونمت عاريه علي السرير وكانت المفاجأة كانت جوليان جاي لابوكي
ودخلت جوليان اللي اتصدمت لم شافتني علي السرير بس بصت لي نظره مفهمتش مغزاها غير بعدين
أنا / كانت ايه معني النظرة دي يادوده
دلال / هههههههههههه مش هقولك دلوقتي لم اخلص الحكاية هتعرفي كانت تقصد ايه بيها
طبعا ابوكي كان بيحاول يبرر وجودي علي السرير وانا عاريه بس جوليان ضحكت وقالت لابوكي اني مفيش مشكلة خالص اني هو بينيك غيرها لأني عادي مفيش اي حاجه تربطهم ببعض
واني هو حر يعمل اللي هو عايز
ولكن ابوكي من حاول يطردني من الاوضة بس علي مين انا خلاص علي أخري ودي فرصتي
ودعمتني في دي جوليان لم رفضت اني أخرج وطلبت أننا نتشارك في ابوكي
ابوكي عينه لمعت وفرح بس حاول اني مايظهرش ده قدامي بس علي مين ده لم جوليان قالت كده شوفت زبه وقف علي آخره
وطبعا أنا كنت خام في الجنس معرفش غير اني الراجل يركبني وينزل لبنه ويقوم
وقلعت جوليان هدومه وكنا أنا وهي عريانين بس شوفت منظر عمري ما أنساه
ايه هو يادودي
جوليان مش بنت
ازاي يعني
جوليان طلعت شيميل
واووووو أنا عشت بره بس عمري ما قبلت شميل يابختك
وعملت ايه عملنا حفلة عمري ما هنساها

هي طلبت من ابوكي أنا يسيب نفسه خالص ويقعد على الكرسي وبداءنا الحفلة
مسكت أنا وجوليان زب ابوكي نمصه مع بعض وانا كنت خام معرفش أمص ازاي بداءت هي تعلمني وخلتني امسك زبه الاول
وخرجت لساني وطلبت مني الف لساني علي راس زبره وابله وبعد كده نزلت بلساني الحس عروق زبره وانا بلحس جوليان ضربتني علي طيزي وشتمتني لاقيت نفسي هيجت اكتر وسرعت في المص وأيدي ماسكه زبره
وراحت جوليان مسكت راسي ودخلت زبره جوه بوقي وبداءت ادخل زبره في بوقي وأخرجه وكانت هي مثبت راسي بأيديها وبتدخل زبره لأخر بوقي وابوكي فهم هي عايز ايه وراح وقف وناك بوقي بزبره
وكان بيدخل زبره لأخر بوقي وهي مثبت راسي وحسيت اني بتخنق واني نفسي بيضيع
وابوكي حاول يخرج زبره لكن جوليان رفضت بنت الوسخة كانت عايز اني اتفشخ
وكانت بتشتمني وتقولي اتمتعي يالبوة من زب سيدك ده زبره ملكي زب الفرعون المصري
أنا همشي وهسيب ليكي الزب ده لو معرفتيش تمتعي بيه تروحي تموتي احسن وابوكي حس بالفخر والاعتزاز وراح نايك بوقي بكل عنف
وانا كنت خلاص اتعودت علي حجم زبره في بوقي
وراحت اللبوة بعد ما فضلت أمص زب ابوكي كتير وهو واقف ملك وهو معاه اثنين نسوان مكن ومولعين راحت هي مسكتني ونومتني علي ضهري وطلبت من ابوكي أنا هو بنكين ابوكي ركب علي ودخل زبه جوايا وحسيت بروحي بتطلع زبه كبيره اوي وفضل ينيك في واللبوة تسخنه علي بالكلام وابوكي يزيد من النيك لحد ما نزلت مرتين وابوكي لسه مانزلش
وخرج زبره من كسي وراحت هي تلحس كسي وتدوق عسلي وتمص في زب ابوكي ورجعت مسكت زبره تدخل تاني فيا
وابوكي ينكني وفضلنا كده هي توجهنا لأوضاع اللي هي تقول عليها
ابوكي حاول ينيكها رفضت وصممت أنها تتفرج علينا الاول وفضلنا كده لحد ما ابوكي نزل لبنه علي بطني مرديش ينزل جوايا
وهي زعلت لأنها كانت عايز ابوكي ينزل في كسي وهي تأخذ اللبن من كسي
وهدينا شويه وابوكي طلب اكل ووسكي من الروم سيرفيس
وكلنا مع بعض وبعد الاكل جوليان راحت اوضته ورجعت لينا تاني بس كان في أيده شنطة ولم فتحت الشنطة أنا كنت مش عارف ايه اللي فيها بس ابوكي فرح اوي
الشنطة كان فيها ادوات جنسية كتير ازبار صناعيه وكلبشات وفيبريشن وحزام جلد وكرابيج أطوالها مختلفة بصي حاجات كتير أنا اتخضيت بصراحة من شكلهم
وراحت جوليان كلمت ابوكي بصوت واطي اوي وضحك مع بعض
وقربت مني جوليان هي وابوكي ومسكت ايدي ونومتني علي السرير وكلبشة ايدي ورجلي في أطراف السرير وراح ابوكي نزل قعد قدام كسي وبداء يلحس زنبوري ويشفطه ويرضع فيه وجوليان بداءت بمشابك تمسك حلمات صدري وتشدهم وحطت كورة صغيرة بشريط في بوقي وفضلت تشد حلمات صدري وتضرب فيا وحسيت بمنعه الالم لأول مرة في حياتي علي الرغم من أني بتوجع من عذاب جوليان لي بس في نفس الوقت مبسوطة من لحس كسي من ابوكي كنت بموت من الشهوة
وبدلوا الاثنين مع بعض بس هي مسك كراباج صغير في شرائط جلد وبداءت تضرب كسي بيه ابوكي سابني ليها
كانت بتحرك حلمات بزازي وهي في المشبك يمين وشمال وفي نفس الوقت أيدها الثانية بتضرب كسي وكسي ولع
راحت هي طلعت نامت عليا ودخلت زبرها في كسي وفكت بوقي وراح ابوكي رجع قعد قدام وشي ودخل زبه في بوقي وافضلت أمص زبره
وكل ما جوليان تزيد وتطعن كسي كل ما ابوكي يدخل زبره اكتر وفضلنا كده شويه
ورجع بدل تاني ابوكي نزل بينكني في كسي وهي قعد قدام وشي وبمص زبرها وطعم كسي عليه
وراحت فك الكلبشات ونامت هي علي ضهرها وخلتني انام عليها ودخلت زبرها في كسي وانا بتحرك شمال ويمين لاقيت ابوكي جاء من ورايا ودخل زبره في طيزي
صوت بصوت عالي جدا لأني عمري ما إتناكت في طيزي
وابوكي فجاءني وخدني علي غفلة وحسيت اني بموت زبرين جوايا يلاهوي وفضل ينيك فيا وكل ما جوليان تقرب تنزل ابوكي يهدي شويه ولم ابوكي يقرب جوليان توقف نيك واتفق عليا مع بعض أنهم ينزل مع بعض وفعلا ده اللي حصل أنا حسيت باللبن جوليان بينزل في كسي في نفس الوقت اللي لبن ابوكي بينزل في طيزي
أنا مت منهما هم الاثنين
بس كانت ليله ولا في الاحلام اليوم اللي قررت اسلم نفسي لابوكي اتناك منها ومن جوليان اللي زبرها كان ناعم ورفيع وطويل شويه و فكرة انك تتناكي من شيميل دي حكاية
يابختك
نفسك تجربي
أنا نفسي اجرب حاجات كتير
زي ايه
متشغليش بالك
كملي كملي الحكاية
ايه هيجتي
بس يادودي عيب
شكلك هيجت
خلاص بقي اسكتي
ليه اسكت وريني كده
وراحت دلال مد أيدها بين فخادي اللي كانوا غرق من عسل كسي
يخرب بيتك كل ده عسل
والشرموطة بداءت تحسس علي كسي وتحرك أيدها عليه
رحت أنا قمت وبعدت أيدها عني وزعقت فيها
قامت هي ورأيا وحضنتني من ضهري ومسكت بزازي تدعك فيهم ونزلت بأيدها الثانية تدعك كسي وكنت مولعه خالص بس بحاول اتماسك قدامها
أنا بردك معرفش عنها حاجه غير أنها بتتناك من ابويا
ورحت زعقت فيها تاني وبعدها عني
وفي اللحظة دي سمعنا صوت البابا بيتفتح
بابا دخل ولاقي دلال قدامها
وهي شافت بابا حسيت بيها هتموت من الخوف
وانا واقفها مش عارف ايه اللي هيحصل
ياترى ايه اللي هيحصل بعد ما اتعرفت علي دلال وبابا شافها موجودة علي الرغم من أنه منبه عليها متجيش البيت وانا فيها
بس ايه اللي هيحصل لم بابا شاف دلال في البيت وايه أكملت حكاية دلال معايا وانا هعمل ايه مع بابا
ده اللي نعرفه في الأجزاء الأخرى


الجزء السادس

بابا لم شاف دلال موجودة حاول يبان هادي ومفيش حاجه
سلم عليه واتطمن علي جوزها وسابني واقفه معاها
طبعا هي كان باين عليها الخوف من نظرات بابا ليها
واستأذنت ومشيت علي طول
وانا قعدت لوحدي وانشغل تفكيري بكل اللي بيحصل
وطبعا من حكاية دلال أنا كنت هايجه جدا بس اعمل ايه مش قادرة وبابا مش حاسس بيا
ولو حاسس مش واخد خطوة إيجابية
طب اعمل ايه ولا دلال دي اللي بتتحرش بيا
اووووووف
بس انا مش سحاقية
بس كان احساس حلو لم واحدة تحسس علي كسك
طيب ما انا استغل ده يمكن تساعدني اوصل لبابا
لم نشوف بقي
وجاء بابا وحاول يعرف دلال حكت لي عن ايه واتكلمنا في ايه
بس انا حورت عليه في أي هري
وعدي اليوم وكنت مقفولها ومش عارفها اعمل ايه مع بابا علشان اوصل أنه يفتحني وبابا مكنش في المود خالص
وتأني يوم جاءت بردك دلال وبابا كان نزل الشغل
ولم وصلت دلال قلعت هدومها وكانت لابسها شورت ليجن وبدي كت وعملنا نسكافيه وقعدنا في المطبخ وهي كانت شغاله بتحضر اكل
أنا/ بابا اتكلم معاكي في حاجه ولا زعق ليكي علشان كنتي هنا
دلال / لا محصلش
وانتي اتكلم معاكي في ايه
أنا / متكلمش ومكنش في المود وكان شكله تعبان جدا
دلال / اه هو فعلا تعبان وعايز ينيك
أنا/ هههههههههههه. انتي مشكله
دلال / بتكلم جد علي فكرة
ابوكي النيك عنده زي الاكل والشرب شي اساسي
وهو يعيني محروم
أنا / محروم ليه ما انتي موجودة يادوده
دلال / طب ما كسك انتي موجود
أنا /0بت احترمي نفسك عيب ده بابا
دلال / بس زبه حلو اوي
أنا / بتقولي ايه انتي مجنونه صح
دلال / لا طبعا انت عاقله جدا
وماله لم ابوكي ينيكك
أنا / انت ازاي تقولي كده
دلال / مش انا اللي بقول كسك هو اللي بيقول
بصي كسك اتبل ازاي وحططت دلال أيدها علي كسي اللي فعلا كان اتبل
وحركت أيدها علي كسي الظاهر قدامها لأني كنت لابسها قميص قصير ومرفوع علي فخادي وانا قاعدها قدامها
وحركت صباعها علي كسي ودخلت صباعها جوه كسي ولفت صباعها جوه كسي وخرجت صباعها وداقت طعم كسي
ااااااوف طعم كسك حلو تعالي وسحبتني من ايدي ودخلنا علي اوضة بابا
حاولت ارفض علشان الكاميرات الموجودة في الاوضة
لأني مكنتش عايزه بابا يعرف اني مارست السحاق مع دلال
بس دلال صممت ندخل اوضة بابا
ولم دخلنا الاوضة دلال قلعتني القميص وهي بترفع القميص ابيدها كانت بتحسس علي جسمي وبتلمس جسمي اللي مولع
ووقفت دلال قدامي ومسكت بزازي بأيدها وحركت أيدها علي بزازي ولفت أيدها عليهم
ايه يابت بزازك كبار وملبن اوي تحبي ارضعه ليكي
حركت راسي موافقة
وراحت دلال مسكت بزي اليمين بلسانها وبداءت ترضع فيه وبأيدها الثانية بتقفش وتدعك بزي الشمال وبدلت بين بزازي
ورجعت تاني تشفط حلمة بزي اليمين بشفايفها وفضلت تبدل بينهم وتمص وتشفط وترضع وتقفش في بزازي وانا واقفها
لحد ما ولعت خالص ومابقتش قادره اقف علي رجلي
رجعت بضهري قعدت علي السرير
نومتني دلال علي ضهري وطلعت علي السرير ونامت جنبي
ورجعت تمص وترضع من حلمات بزازي
وراحت دلال جاءت قعدت قدام كسي وهي علي الارض وفتحت رجلي ورفعتهم لفوق ونزلت بلسانها تلحس كسي وتحرك لسانها حوالين شفرات كسي وبأيدها تقفش في طيزي وفضلت تداعب شفرات كسي من الجناب
وراحت حركت لسانها علي زنبوري لفوق ورفعت زنبوري النافر لفوق بلسانها ورجعت تلف لسانها حوالينا راس زنبوري وتداعبه
وقربت بشفايفها وعضت زنبوري عض خفيف ولعتني
وطلعت مني اااااااااااااااه طويله
ورجعت تاني تعض وتشفط زنبوري وتداعبه وفضلت تقرب وتبعد
وراحت بعدت بين شفرات كسي ودخلت لسانها وهي فاتحه كسي بصوابعه وشافت غشاء البكارة بتاعي
ايه يابت انتي لسه بنت
روحت عدلت نفسي بسرعة وقمت
ايوه طبعا لسه بكره
ده انا افتكرت انك مفتوحه
ليه بقي أن ......بتقولي كده
يعني عايشها بره وكده اكيد حد فتحك واتنكتي براحتك
لا طبعا مفيش الكلام
طيب كويس اوي
هو ايه اللي كويس
متشغليش بالك
تعالي يابت ياساندي ارضع من بزازك ولا اقولك تعالي الحسي كس خدامة زب ابوكي دلال
ونامت دلال علي ضهرها وفتحت رجليها شوفي كسي حلو ازاي
تعالي دوقي طعمه
وقربت بلساني ولأني لأول مرة بلحس كس كنت متوترة ومش عارفه اعمل ايه
روحت قربت بلساني من كسها وفضلت اطلع وانزل واحرك لساني علي شفرات كسها واحرك لساني علي زنبورها المنفوخ
زنبورها كان حجمه كبير شفطت زنبورها ببوقي وعضيته جامد
اااااااااي
ايه وجعك
اه معلشي
ورحت رجعت لحست تاني براحة وهي هديت وعلي غفله منها عضيت زنبورها تاني بس المرة دي كانت جامد
اااااااااااااااااااااااااي اااااي
برتحة ياسوسو
اسمي ستك سوسو
حاضر بس براحة
ورحت بصوابعي مسكت زنبورها وفضلت احركهم علي زنبورها
ومسكت زنبورها بصوابعي وسحبت وشديت زنبورها ورجعت اضرب كسها كله ببطن ايدي واضغط ببطن ايدي علي كسها واضرب علي كسها
ولم كسها وزنبورها يحمر انزل بلساني ابردها ليه
لحد ما هي فتحت كسها علي الاخر وطلبت مني ادخل لساني جواها
وكانت بتمسك راسي وتزوقه علي كسها علشان لساني يدخل اكتر وفضلت ادخل لساني كله واحاول انيكها بلساني وهي ولعت اكتر
دخلي لسانك أنا عايز. اتناك جامد عايز اتناك كسي مولع
ابوكي منكنيش من زمان عايز لبن جوايا
تعال ياسميررررر نكني خلاص مش قادرة ياسميررررر
زبك وحشني
هو زب بابا حلو
اه اوي
وكبير وبينزل لبن كتير اوي وحشني زبه
الصراحة وحشني اوي كبير يابت زب ابوكي كبير اوي
وهي كل ما تقول كده اسخن اكتر وازيد في دعك ولحس كسها وفضلت تهيج فيا
وتقولي عارف زبه ده انا بعبده انا بموت في عليه عرق منفوخ وبيضانه كبار اوي بحب ارضع بيضانه
اوووف عليهم بحب احلبهم
نيكي جامد ياسوسو خليكي زي ابوكي يعرف ينيك
نيكي فيا اوي دخلي دراعك افشخ كسي يابت
ولم ولعت من كلامه وازيد من نيك كسها بلساني لحد ما دلال كسها انفجر ونزل عسله
وهي بتنزل كانت بتمسك راسي وتقربه جامد علي كسها
وتصرخ
وتتاؤه بصوت عالي
وفضلت الحس وانضف كسها وكان طعم عسل كسها جميل
وبعد ما لحست كل العسل اللي نزل من كسها
روحت نمت جنبها
وفضلنا نبوس بعض ونشفط الالسنة بعض
طعم كسي من علي لسانك حلو
اممممم
وفضلت دلال تشفط لساني وتدوق عسل كسها من علي لساني
وهدينا شويه
دلال بس انا مش مصدقه انك لسه عذراء
اعمل ايه بس يادودو
لسه مش لاقيه راجل يعرف يمتعني ويفتحني
يعني انتي كل ده عايشه بره وقدامك الأجانب ومفيش حد عجبك
بصي أنا عايز راجل ينكني مش راجل يمارس الحب
يعني ايه
أنا كان لي تجارب بس كانت بارده
مصيت ازبار واتسحاقت مرة مع بنت شقراء زميلتي
وكان البوي فرند بتاعي بيقفش بزازي ويدعك فيهم ويحسس علي كسي وحاول مرة أنه يفتحني بس محسيتش نفسي اني عايزه اتفتح من ده الموضوع كان بارد مفهوش إثارة
محستش بالمتعة زي لم بشوف العرب وهما بيينيكوا بعض
الموضوع مع الراجل الشرقي مختلف
وانتي شوفتي الراجل الشرقي فين وانتي عايشه عمرك كله في أوربا
بصي انا حبيتك وارتحت ليكي
أنا كنت بتفرج علي جوز ماما وماما وهما نايمين مع بعض
وكانت متعتي اتفرج عليهم
فحسيت اني الجنس مع الراجل الشرقي هيكون أمتع
عندك حق
جربتي جنس مع حد اجنبي
هههههههههههه ?? كتير
ازاي حصل
في مرة ابوكي كان في وفد اجنبي بنخلص معاه صفقة وطبعا الوفد ده كان رئيسه راجل
وانا طبعا بقيت مديرة العلاقات العامة فكان لازم اكون متواجدة مع الوفد ده
وكان رئيس الوفد رجل هولندي اشقر وشعره احمر
وفي يوم كان في مشكلة في فندق إقامة الوفد وطبعا ده شغلي رحت خلصت المشكلة وطلعت قابلة الراجل علشان اعتذر ليه عن اللي حصل
ولم دخلت الجناح لاقيت الراجل قبل اعتذاري وطلب مني اقعد اشرب معاها كاس وسكي تعبير منه وتقدير لتعبي
وفعلا قعدنا نشرب ونتكلم عادي وراح الراجل بداء يتكلم في الجنس ومتعة الجنس والإنسان شارب ويسكي وحجم السعادة اللي بيكون فيه لم يمارس الجنس وهو سكران
وسألني أن كنت جربت قبل كده قولتله اني محصلش قبل كده وطبعا الوسكي كان بداء يشتغل في دماغي
وهو حس اني خلاص بقيت سكرانه وراح طلب مني اني أجرب
وانا وافقت ولم بداء يطلع زبه قدامي وزبه كان احمر اوي وكبير بس هو مش مختون بداءت أمص زبه واحاول اطلع رأس زبه وامص فيه محستش بمتعه الصراحة الزب الشرقي عود وتد منتصب
واقف كده قدام عينك متعه مص الرأس بس لوحده جميله متعة وانتي شايفه تفصيل الزبر قدامك حاجة خيال
وحتي لم دخل زبه جوايا حسيت اني بتناك من قطع سفنج حاجة طريه مفيش عصب بتاع الزب الشرقي
اه طول في النيك بس دخول وخروج من غير احساس
مستمتعش الصراحة
ولم خلص ونزل لبنه كان كتير وغزيز بس لبن خفيف كده مش تقيل وشهي زي بتاع باباكي مثلا
لبنه كتير وغزير وتقيل
اه تصدقي لبن ابوكي وحشني
ايه رايك فيه
هو ايه
لبن زب ابوكي
بس يابت عيب
عيب ايه يالبوة شوفي كسك كده كل لم اجيب سيرت ابوكي كسك يولع
دلال بس عيب بقي
بصراحة ابوكي حبيبي وانا نفسي امتعه وابسطه واخليه ينول شرف فتح كسك
ده هيفرح اوي لم يعرف انك لسه عذراء
قمت وزعقت في دلال وسبتها ورحت قايمة من علي السرير
راحت هي وقفت بسرعة ورايا وحضنتني من ضهري وبداءت تبوس في ضهري ورقبتي وايدها تدعك بزازي من قدام
وقربت مني واتكلمت بهمس
ايه ياسوسو مش نفسك تدوقي الزب الشرقي
وانا ساكته وراحت هي زودت في تقفيش بزازي ولفت وشي قدامها ونزلت علي بزازي ترضع فيهم وتمسك بزازي الاثنين
اووووف علي بزازك ياسوسو
بابا عايز يرضع منهم اوف جسمك ناعم يابنتي
اووووف تعالي ارضع منهم
ولا اقولك نخلي بابا يجي هو يرضع منهم
اووووف تصدقي هيكون الموضوع ممتع لو اتنكت أنا وانتي مع بعض من ابوكي
بس بقي مش قادرة يادودي
مش قادرة ليه ياسوسو
كسك ولع
ااااه ولع اوي
شوفتي بقي انك هايجه وعايز زب ابوكي
اه عايزها اوي محتاجه زبه جوايا
عايز أتمتع زيك من زبه
اعمل ايه بس
انا اقولك تعملي ايه
ابوكي بيحب المزاج والرقص الشرقي
وجو القاعدة العربي
جهزي القاعدة العربي وفي بخور هناك ولعي البخور هو بيحب نوع البخور ده جدا وعيشي بقي وشوفي نفسك معاه
وابقي ادعي لي بقي
امممم
بس قوليلي انتي عرفتي منين اني نفسي ابويا هو اللي يفتحني
ده شغلي يابيضه ومن موقعي الوظيفي بصفتي مديرة العلاقات العامة لباباكي بساعدك اهو وبقولك تعملي ايه
ماشي يا دلال
هعمل بنصيحتك
هههههههههههه ???
طب ما تيجي ياقلبي
عايز ايه تاني مني يابت
عايزه اتناك واتفشخ من ستي ساندي وياسلام لو ابوكي سموره يدخل دلوقتي ويشوفنا كده ونمص زبه مع بعض هتكون نيكه نار اوي
انتي هايجه اوي يادودي
اعمل ايه في ابوكي هو اللي علمني وحرك المارد اللي جوايا
طب تعالي علي السرير يالبوة
ونومت دلال علي السرير ونزلت علي كسها علي طول بلساني الحس وادخل لساني جوه كسها وهي بداءت تسخن تاني وتولع
وراحت قامت بسرعة فتحت درج في دولاب باباه وطلعت منه زب صناعي طويل واسود بحزام والزب ده كان حلو مقوس من عند الرأس بطريقة سكسي زي صابع الموز
البسي ده ياساندي ونيكيني
من عيني يالبوة
ولبست الحزام علي وسطي
ونومت دلال علي ضهرها علي طرف السرير
وهي فتحت رجليها لفوق ورفعتهم وانا مسكت الزب وبليته من بوقي وبداءت ادعك وافرش كسها
لا بقولك ايه دخلي علي طول انا بحب الزب المعوج ده اوي
ورحت دخلت الزب في كسها وبداءت انيكها بالزب الصناعي
وانا ينيكها افتكرت كل كلامه والحوار اللي دار بينا من ساعة ما دخلت
احا أنا وقعت بلساني وقولت لها اني نفسي اتناك من بابا
وهي كانت بتهجيني
بس ازاي هي عرفت اني نفسي في زب بابا
طب هي استغلت شهوتي وهيجاني وخلتني اتكلم طب أنا أعمل زيها واعرف هي عرفت منين
ورحت سرعت في نيكها وادخل الزب جواها
ورحت خرجت الزب من كسها وهي كانت قربت تنزل شهوتها
خرجت الزب ليه كملي بسرعة
لا مش هاكمل إلا لم تقولي لي عرفتي منين اني نفسي في ابويا هو اللي يفتحني
قولتلك عرفت بطريقتي الخاصة ويلا كملي نيك بقي
مش هاكمل يادلال ويلا قومي روحي
يابت بطلي هزار كملي وقامت هي وقربت مني وبأيدها تدعك في كسي
اوعي ايدك مش هاكمل خلاص بما انك مش صريح معايا
أنا كنت فاكره اننا بقينا أصحاب بجد
بس انتي مش صاحبه جدعه
وحيات امك
يابت في حاجات مش ينفع نتكلم فيه
لا يادلال الموضوع مهم بالنسبة لي عايز اعرف
ماشي ياساندي بجد انا حبيتك زي اختي الصغنونه
عارفه ليه علشان انا بعشق ابوكي بجد وبحب اي حاجه تخصه
وانتي بنته يعني غاليه عليا زيه بالظبط
بس في أوقات وحاجات مينفعش نتكلم فيه
ماشي خلاص يادلال
ورحت لبست هدومي وجيت خارجه من الاوضة
استني بقي متبقيش قموصه كده وبلاش شغل عيال
أنا بردك اللي بعمل شغل العيال
طب تعالي بس هنا هقولك بس تعالي نكمل نيك بقي وبلاش رزاله
وسحبتني من ايدي ودخلنا الاوضة تاني نكمل علي وعد منها أنها تقولي
وده اللي هنعرفه في الجزء الجاي

الجزء السابع
ولم دخلنا الاوضة نامت دلال علي ضهرها ورفعت رجليها لفوق وبأيدها بتدعك كسها يلا ياسوسو بسرعة بقي
بصي عسل كسي وهل بيلمع علي شفايف كسي تحبي تتدوقي
وانا واقفها بتفرج عليها وهي هايجه كده
قربت بلساني من كسها وهي رافعة رجليها
ودخلت لساني جوه كسها انيكها بلساني وادخل لساني جواها
اااااااح اووووووف لسانك ناعم علي كسي
دخلي اكتر ياسوسو
من عيني يالبوة
ايوه اشتميني أنا لبوة وشرموطة اوووي
ااااااي ااااااح اووووووف
وبعدت لساني عن كسها
قوليلي بقي عرفتي منين
هقولك ده انتي رخمها
كلمت ابوكي امبارح بعد ما مشيت من هنا
اعتذرت ليه علشان جيت البيت وقابلتك
لاحقت نفسي قبل ما هو يزعل مني
اصلي أنا مش بقدر علي زعله خالص
اخلصي وبطلي رغي قولي المفيد
ما هو ده المفيد
المهم كلمته وهو سألني عن السبب اللي خلاني اروح الشقة وانتي موجودة
معرفتش اكدب عليه
وقولت ليه اني روحت علشان كنت فاكره اني بيخونني وفي واحدة تانية في الشقة
اصلي أنا بغيير عليه اوووي
قولتلك اخلصي واحكي وبلاش هري
طيب حطي لسانك علي كسي والحسي وانا بتكلم
هههههههههههه يخرب بيت هيجانك يالبوة
اه أنا هايجه ولبوة
وخدامت زب سميرررر
طيب اهو لساني جوه كسك ارغي بقي
هو زعق فيا وشتمني
علشان هو كان قال لي أني أنتي موجودة وانا مصدقتش
المهم هو حكم عليا اني انزل اقابله
وفعلا نفذت كلامه ما هو سيدي بقي
يلعن ابو شكلك
اتكلمي واحكي علي طول بلاش تجويد
طيب خلاص بس كملي لحس
نزلت قابلت ابوكي ركبت العربيه
تف في وشي وضربني قلم علي وشي
واتحرك بالعربية ومفتحتش بوقي
وطلعنا علي الشركة
ودخلنا مكتب ابوكي وكمل شتميه وضرب فيا
بس كان عنيف اوي وناكني وفشخني الصراحة
يعني بشكلك العكر ده جاي في المهم وبتختصري احكي ناكك ازاي وبالتفصيل
هههههههههههه عايزه تعرفي ابوكي جامد ولا ايه
اه يالئيمه
طيب بصي بقي ياستي
دخلنا المكتب ابوكي قلعني الچيبه وجاب الاندر علي جنب وراح مدخل زبره فى طيزي وخلاني افلقس علي المكتب
وبايدها بيقفش في بزازي وأيده الثانية شاده شعري وجسمي عليه كان صدري علي المكتب وطيزي مفلقسه وزبه جوايا
وضهري مشدود عليه وضهري مقوس
صرخت ولكن ابوكي كان بيدخل ويخرج زبره بقوة بيطعن خرم طيزي
اااااي براحة
بقي ياشرموطه اقولك بنتي هنا تشكي فيا وتروحي تتاكدي
وبأيده فضل يضربني علي طيزي ويضرب جامد اوي
اااي غصب عني لاقيتك مش مهتم بيا ومشغول عني
وانا مش بستحمل تبعد عني
قول لي بقي اتكلمتوا في ايه
كلام عادي وتعارف
ولاقيت قلم علي وشي ثاني
كدابه
قولي ايه اللي حصل بالتحديد وكل كلمه وحرف اتقال
وحكيت ليه علي كل حاجه وكلام دار بينا
اوعي تكوني قوللتي لبابا أني إحنا اتسحاقنا مع بعض
طبعا قولت ليه مقدرش أكدب علي ابوكي
ما بعرفش اكدب أو اخبي حاجه خالص
يخرب بيتك فضحتيني
وابويا عمل ايه لم قولتي ليه
بعد عندي وخرج زبه وقعد علي الكرسي
رحت قعدت تحت رجله
وحاولت افهم هو ليه سكت وبعد عني
هو كان تايه وفي دنيا تانيه
قعدت بين رجليه ومسكت زبه امص فيه براحة خالص وادخل لساني بين فتحة راس زبه ولاني عارفه اني الحركة دي بتهيجه فشخ
وفعلا هائج بس مكملش نيك ورحت بعدت عن زبه
مالك يادكري
مفيش حاجه كملي مص
من عيني انت تؤمر بس قولي مالك
ايه اللي حصل بينك وبين ساندي
مفيش حاجه انا اتحرشت بيها بس
وحيات كسمك عملتي كده ليه ومسكني من شعري وشدني جامد وزبه في بوقي
امممم اوووه
هخرج زبي وانطقي ايه اللي خلاكي تتحرشي بيها
وخرج ابوكي زبه من بوقي خدة نفسي اخيرا
هقولك خلاص بس براحة وحيات غلاوتي عندك
طبعا انت عارف اني بحبك وبحب امتعك بكل الطرق وعندي استعداد اني اعمل اي حاجه علشانك
انجزي وهاتي المفيد ايه علاقة الرغي ده كلها بأنك تتحرشي بابنتي
حاضر هفهمك كل حاجه
انا الصراحة لم روحت امبارح اتاكد مين في الشقة وشوفت ساندي كان الموضوع عادي
وخلاص انتهي لم عرفت انه بنتك
بس كنت هايجه خالص ولمحت اللاب توب بتاعك مفتوح وطبعا لم انت كلمتني وقولتلي انك بتضرب عشرة علي افلامنا وعرفت انك بتصورني انا كنت مولعه فتحت فولدر ولاقيت المفاجاة شوفت فيديو ساندي وهي بتستعرض قدامك وكاميرا الحمام جيباها وشوفت الفيديو بتاعك وانت قاعد متابعها وشوفت فيديو وهي بتمصلك وانت نايم
وعرفت اني انت هايج عليه وهي مولعه بيك
علشان كده اتحرشت بيها
وقولت افتح سكه معاها علشان اوصلكم ببعض وانا عارفه انك مش هتعمل كده معاها وتفتحها بس هي نفسها انك انت اللي تفتحه علي فكرة
يابنت الكلب يعني انتي شوفتي فيديوهات ليا ولساندي
اه ود اللي شجعني اني اتحرش بيه
طب ابعدي عن البنت واللي شوفتيه انسيها هي هتقضي إجازتها وماشيه
بنتك مش هتمشي غير لم تتفتح من زبك
مش هيحصل وانسي الكلام ده يادلال
اسمحلي ياسيدي اقولك اني مش هنسي وهفكرك لم يحصل ههههههه
طب يالبوة قومي البسي هدومك
ااح ده انا ما صدقت استفرد بيك انا عايز لبنك في كل حتي وكل خرم
وحيات كسمك ما هتدوقي لبني روحي يلا
سمير وغلاوتي عندك
روحي يادلال بقولك انا قرفان وزهقان
ولبست ومشيت لأني عارفها ابوكي لم يبرق ويتعصب عليا
ومشيت وانا كسي مولع من قلة النيك
ياشرموطه
طب يلا بقي ياسوسو اديكي عرفتي ايه اللي حصل نيكي كسي بقي ياروحي
ورحت نمت علي دلال والزب الصناعي جواها وفضلت ادخل واخرج الزب وانيكها وهي قفلت كسها وفضلت تعصر علي الزب لحد ما نزلت شهوتها وهدينا شويه ونمنا جنب بعض
وقامت دلال نامت بين فخادي وبعدت بين رجلي وظهر كسي الوردي قدام عينها
وبداءت تقرب بلسانها من كسي وتقرب لسانها وتبعده وتقرب وتبعد لسانها وبعد كده قربت بوقها وعضت زنبوري
اااااااااااااااااااااااااي ااااااح
براحة يامتناكه
وفضلت تعض وتنيك كسي بلسانها
ونفخت نفسها في كسي وقفلت كسي علي الهواء اللي جواه وفتحت تاني شفرات كسي وسمعت صوت الهواء الخارج من بين كسي
ااااوف كان صوت ممتع وهيجت اكتر
وقربت دلال من كسي علشان تدخل لسانها جوه كسي
وبداءت دلال تنيك كسي بلسانها وتدخل لسانها وتخرجها
اااااممممم طعم كسك يابنتي حلو عسل كسك جميل ياسوسو
ايه رايك في لسان بابا
ادخل لساني اكتر
لسان بابا حلو علي شفرات كسك ياسوسو
بابا بيعرف يمتعك
امممممم
اممممممممم
ادخل لساني اكتر يابنتي
بابا بيعرف يلحس كسك
قوليلي يابنتي ياحبيبتي
ادخل زبي ولا لساني عايز ادوق عسل كسك يابنتي
وفضلت دلال تتكلم وانا دخلت معاها في المود وسرحت بخيالي وتصورت بابا هو فعلا اللي بيلحس كسي ومن محنتي
بداءت اتجاوب معاها
ااااااه
اااااااااوف لسانك حلو يابابا متعني ارجوك
نفسي في زبك يابابا متع بنتك حبيتك
دخل لسانك اكتر
اااااااااااح ااااااااااي ااااااااوف لسانك سخن ورطب يابابا
سرع سرع اكتر يابابا
اسرع ياروحي اسرع يابابا بسرع
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااه هنزل يابابا
نزلي ياقلبي بابا عايز يدوق عسل كسك
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي ااااااااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااااه
هجيب ضهري
هاتي علي لساني متعي باباكي ياسوسو
وسرعت دلال في لحس كسي وانا ولعت وهيجت اكتر وحسيت بنفسي بيروح وشهوتي بتنزل شلال مش تنزيل عادي وفعلا نزلت كتير اوي ولاقيت بلل تحت كسي
قامت دلال ونمنا قبال بعد حركة المقص وكان اكساسنا قدام بعض وفضلت دلال تتحرك بوسطها وتحك كسها بكسي ومن العسل اللي سائل من كسي كان بيطلع صوت احتكاك فاجر وحسيت بنعومة كسها علي كسي وفضلنا ندعك اكساس بعض شويه
وقامت دلال قعدت بكسها علي وشي وفضلت انيكها بلساني
وبعد كده نمنا عكس بعض في وضع 69 وفضلنا نلحس لبعض وانا ادخل لساني جوه كسها شويه وفي خرم طيزها شويه
وهي بردك وحاولت تتدخل صباعها في خرم طيزي البكر
ولاني طيز كانت بكر معرفتش دلال تتدخل لسانها او صباعه جو خرمي بس كانت بتلحس خرم طيزي الناعم وهيجت جدا من لحس خرم طيزي اول مرة حد يعمل معايا كده
واصلا انا كنت بخاف من اني حد يبعبصني او يلعب في خرم طيزي
دلال اي ده طيزك لسه بكر هي كمان
يابختك ياسميرررررر
هتفتح كسك وطيز
لا ياست اخاف كفايه يفتح كسي
وشرفك المهتوك ده ياخلي ابوكي يفتح الاثنين وشاورت بصباعين من ايده
فكرتيني بكوميكس كنت شوفت علي الفيس
واحد بيسال شرموطه عايزه تتناك في كسها ولا طيزها وراحت شاورت علامه الاثنين وضحكنا
وسرعنا في لحس أكساس بعض ونزلنا مع بعض
وقمت نمت علي دلال وفضلت ارضع من بزازها بس هي قربت من شفايفي وباستني وبعدتتني عنها براحة
كفايه كده هقوم انا بقي مشي احسن ابوكي قرب يوصل ومش هقولك تعملي ايه بقي
انتي وشطارتك
اما انتي شرموطه صحيح مش تساعديني
انا اديتك المفتاح انتي كملي يعني ايه
ابوكي بيحب الجو الشرقي بتاع الرقص والموسيقي الشرقي والقاعدة العربي
شايفه الاوضة دي هي البداية
وشاورت علي اوضة الاستراحة بتاعة بابا اللي وصفته قبل كده
ماشي يالبوتي
ههههه مش عايزكي تنسيني بقي لم ابوكي يفتحك لازم نعمل نيكه ثلاثية الابعاد هههههههههههه
دي ازي دي
حاجه كده زي الثري دي نيك لأبعد الحدود وننبسط كلنا
تؤق تؤق بابا هيكون لي لوحدي
بقي كده ماشي ياسوسو لم نشوف
ومشيت دلال
وقررت اني انضف نفسي واجهز لباباي زي ما اكون عروسة بتجهز لجوزها واجهز اكل حلو لليلة دخلتي علي باباي
دخلت بسرعة علي المطبخ اجهز اكل فتحت الديب فريزر وقفت محتاره اعمل ايه اكل وقررت اني الاكل يكون مشويات خرجت جوزين حمام وفراخ ولحمه مفرومها جهزت الحمام وحشيته وعملت فراخ مشويه ومكرونة بشميل وجهزت الاكل وعملت الحلو بسبوسة بالقشطة وكنافه بالعسل الابيض ولاقيت اني الوقت بيجري مني وانا لسه مجهزتش نفسي وقفت قدام المرايه بصيت علي وشي وقررت انتف وشي وحواجبي الاول
ومسكت الفتلة ونتفت وشي وحواجبي رفعتهم خالص كنت محترفها عمل الفتلة لنفسي دخلت علي الحمام قلعت كل هدومي ومسكت الكريم شلت شعر جسمي كله وبصيت علي كسي لاقيت شعر خفيف وناعم فكرت اسيبه شكلها كان مغري بس تراجعت وقررت اشيله ونعمته خالص ورجلي وفخادي غسلت جسمي بالمياه ونزلت اثار الكريم والشعر ومسكت شاور جل برائحة الورد البلدي غسلت جسمي كله ودعكت كله ومسكت الدش وغسلت جسمي واستحميت بالليفة المغربية ودهنت جسمي لوشن لامع وخرجت جري من الحمام وانا عاريها ورجعت تاني علي اوضتي
ووقفت قدام الدولاب خرجت كل لابسي الحريمي واخترت اللبس ايه لأنجري ولا فستان ولا كاجول احترت وكل احلامي وتخيلاتي انهارت ومش عارفها اعمل ايه اخترت أخير قميص نوم احمر دانتيل قصير وواصل لحد وسطي
طيب هلبس ايه تاني معاه روب حرير احمر تمام كويس طيب البس اندر وسنتيانه
لا لا خلي جسمي يبان قدام عين بابي حبيبي
هو أنا هستناها كده لا طبعا اتكسف
امممممم اعمل ايه واكون في استقباله ازاي مش متخيلها حاجه كل حاجه في دماغي اتمسحت
امممممم طيب انا هاجهز فستان سوريه استقبلها بيه
اللبس انهي واحد في دول بقي ايه الحيرة دي
قررت البس الاحمر
لا مش هلبس احمر يعني يشوفني بفستان احمر ولأنجري احمر لا لا
طيب الاسود ده تحفة لا طبعا دي ليله دخلتي علي باباي
امممممم الازرق اوووووه تمام هلبس الفستان الازرق
الفستان مفتوح الصدر علي شكل سبعه وباين منها بين بزازي ولابست برو
مقاس اصغر من مقاس بزازي علشان يكون بزازي مضمومين ومرفوعين وظاهرين قدام عين بابا
وكان الفستان مفتوح الجنب من ناحية اليمين لحد اعلي فخادي
والفستان ده كان من اختيار بابا لم اشتري لي ثلاثة فساتين لم وصلت واشتري لي لابس ولم لبسته افتكرت لم وصلت واتعاكست وانا مع بابا وافتكرت صاحبة المحل لم كانت فاكرة اني بابا هو جوزي وضحكت علي شكل بابا لم شافني اول ما وصلت المطار وهو بيتعصب علي بسبب لبسي
وبصيت في الساعة لاقيت عدت ساعة وانا بختار لبسي بس
وقعدت قدام المرايا وحطيت كريم بي بي لتخطيت النمش واي اثر في وشي وحطيت مسكارها وكونسيلر وحطيت احمر شفايف ورسمت حواجبي وحطيت كحل ازرق يليق مع لون عدسه عيني والفستان الازرق وبودرة لامعه بصيت في الساعة لاقيت فاضل نص ساعه علي رجوع باباي لبست فستاني بسرعه وعدلت لابسي وشكلي وقعدت استني كان فاضل نص ساعة علي رجوع باباي جهزت الاكل بس مش علي السفرة لا جهزت وحطيتها في اوضة بابا اللي مخصصه لمزاجه
وولعت بخور لاقيته في الاوضة وكان ريحة الشقة روعه
ورجعت اقعد في اوضتي ومع كل دقيقه بتمر قلبي يزيد دقاته واخاف وكنت فكرت اني اتراجع علي اللي هيحصل كنت بردك خايفه من رد فعل بابا
ولكن كان القدر اسرع من اني اتخذ قرار الرجوع عن اللي هيحصل
سمعت صوت الباب بيفتح وبابا وصل 000
ايه الرائحة الجميله دي
ساندي
ياساندي انتي فين
انا هنا يابابا في اوضتي
طيب ما تخرجي من الاوضة
حاضر وخرجت من الاوضة وانا لابسها ومتجهزه لبابا
اوبا اه الجمال ده كلها ومسك بابا ايدي ولففني ودورت حوالين نفسي
رائحة الشقة بخور حلو اوي بحب البخور ده مين قال ليكي اني بحب البخور ده
ما حدش قالي حاجه
طيب هاخد شاور سريع كده واطلع علشان ناكل مع بعض
طيب يابابا الاكل جاهز عندك
فين مفيش حاجه علي السفرة
اه
اصلي انا جهزت في الصالة الصغيرة بتاعتك
امممم طيب كويس
وقعدت مع نفسي وقررت اني لا تراجع ولا استسلام خلاص
دقت ساعة العمل دقت ساعة الزحف ههههههه
وخرج بابا من الحمام وكان لابس روب حرير وتحت منه اندر وير ومش لابس حاجه تانيه وقافل الروب
بس شعر صدره ظاهر وكان شعر صدره مغري وهو عليه ندي المياه
امممممم نفسي الحس صدرك ده يابابا
ونده بابا عليا علشان ناكل وشغل موسيقي هادئة
ومش عارفه بابا كان شكله مزاجه رايق ولا ايه لانه متكلمش لم حطيت الاكل في اوضته الخاصة ولم دخلت قعدت معاه فيه مع اني كنت متوقعه اني هيزعق لي علشان هو منبه عليا اني ما ادخلش الاوضة دي اصلا بس الغريب اني متكلمش خالص
وهوصف ليكم كنا قاعدين ازاي
القعدة عربي اصلا علي الارض وكنت مجهزه الاكل علي صنيه كبيرة وكنت مغطياه
بابا رفع الغطاء شاف الاكل عجبه جدا
ايه الجمال ده كله انتي اللي عامله الاكل ده
اه 0000 يابابا
طيب ما انتي شاطره اهو
عجبك الاكل ياباباي
تسلم ايدك
وقام بابا وفتح الدولاب المقفول وخرج زجاجة ويسكي وصب لنفس كأس
ايه ده يابابا
مالك بس ده كأس واحد يفتح نفسي علي الاكل
ورحت وقفت جنبه
طيب وانا مليش نفس ادوق علشان نفسي تتفتح انا كمان
ههههههههههههههههههههه
لا انتي صغنونه وافتكرت منة شلبي في فيلم الساحر لم رفعت بزازها بايدها
كل ده وصغيرة
وعملت نفس الحركة ورفعت بزازي اللي لحمها كان ظاهر من فتحت الفستان
هههههههههه دي انتي مشكله
علشان خاطري يابابا
المرة دي بس
وصب بابا كأس كمان وشربنا الكأسين مع بعض
يلا بقي علشان ناكل احسن انا جعان خالص
وراح بابا فتح الروب وقعد مربع رجليه وكانت بيضانه باينه في الاندر ومرسومه وعليهم نائم زبه المقوس وراسه واضح في الاندر
ورحت سحبت الازازة في ايدي ورحت قعدت جنب بابا
ولازقت فخادي في رجله
ايه الفستان الجميل ده
هو جميل علشان من اختيارك انت ياحبيبي وقولتها بدلع وغنج وانا ببص في عينه وعيني كله سعادة ورغبة
وصبيت كاسين تاني لي وليه
كفاية ياساندي علشان مش تتعبي
اتعب وانا معاك ياروحي
طيب يلا ناكل بقي وبداءنا ناكل
وبداءت انا أكل بابا في بوقه وامسك الشوكة واقربها من بوقه واكله
وهو يحاول يبعد نفسه وانا اقرب اكتر بصدري واكله
علشان خاطري خد دي من ايدي مش تكسف حبيبتك
بس كفايه
تؤق تؤق ترضي اني سوسو حبيبتك تزعل
لا مش يرضيني سو تزعل
طيب كل دي من ايدي وبداءت اكله بايدي
وانا بأكله تعمدت اسقط الاكل علي رجله والاكل وقع بين رجليه بالظبط ناحية زبه
ورحت قربت ايدي وحسست علي زبره كاني بمسح الاكل اللي وقع علي هدومه
وحركت ايدي براحة لاني كنت بحسس علي زبه مش بنفض وابعد الاكل
وحسيت بزبره بيكبر وينشف تحت ايدي وحركته
وراح بابا مسك ايدي وبعده وسحب الروب يغطي بيه زبه
خدت نفس عميق ولاني خلاص هيجت ومش عارفه اقرب كتر وفكرت اعمل ايه تاني
روحت سكت شويه وبحرك خفيفه سحبت الروب علشان اظهر زب بابا تاني قدام عيني وفعلا الروب ساعدني لانه حرير ورحت لازقت فخادي اكتر في رجل بابا وفضلت اهز في رجلي كأنه حركة مش مقصودة واحك فخادي في بابا
وصبيت كاس تاني لبابا ومردتش اصب لنفسي لاني كنت عايز اكون فايقه للحظة فض غشاء بكارة كسي علي ايد بابا حبيبي
ومسكت الحمام المحشي وبداءت اقطع منه بايدي وقربت قطعه منه من بق بابا
واكلته لي في بوقه وانا بسحب ايدي حركت صباعي علي شفايف بابا
وراح بابا مسك الاكل وبداء هو اللي ياكلني
وقرب الاكل من بوقي وخدت الاكل من علي الشوكة وبلعته
بابا ممكن تاكلني بايدك ههههههههه
حاضر
تسلمي ياعمري ياحياتي
ونفذ بابا رغبتي ومسك قطعة فراخ بايده وقربه من بوقي واتعمدت انا اني امص صباعه وهو بياكلني وعملت صوت المص خرج بابا صباعه من بوقي
الاكل جميل من ايدك ياباي
ممكن تاكلني تاني
بطلي دلع بقي يابنت
ههههههههههههههههههه انا بدلع علي حبيبي في مانع
ههههههههه لا مفيش
وراح بابا مسك حتة فراخ تاني بس المره دي بابا قرب صباعين من بوقي
ورحت كلت من ايدها وتعمدت اقفل بقي علي صوابعه ومصيت صوابعه تاني
وبليت صوابعه من بوقي وحسيت بنار في كسي خلاص استويت وبصيت علي بابا
اللي كان الروب انحصر عن جسمه وبداء المارد يظهر تاني وبصيت علي زبه لاقيت اني راس زبه ظهرت من الاندر
وشوفت راس زبه هيجت اكتر واكتر
ولاحظ بابا نظراتي لزبه ولم انتبهت اني بابا مركز مع نظراتي رفعت وشي لفوق وعيني جاءت في عينه
وفضلنا نبص لبعض شويه واحنا عنينه كلها شهوة وكنت وصلت اني كسي اتبل بدرجه مش طبيعية ورحت قررت اني اخد الخطوة انا
لاني حسيت اني بابا خلاص في قمة شهوته ومفيش تراجع ورحت نزلت وقربت من زبه ببوقي ولفيت لساني علي راس زبه اللي طلعت من البوكسر
وفضلت احرك لساني علي راس زبه شويه اللي بداء ينزل المزي منه
و اتجراءت اكتر ودخلت ايدي داخل الشورت ومسكت زبه وخرجته ولامسته بأيدي وحسيت بنعومته وصلابته
اااااااح وحسيت بكسي بيقفل ويفتح لوحده وبداءت ادعك زبه بأيدي وفضلت ادعك فيه براحه ونزلت عليه بلساني وقربت لساني من رأس زبه ولافيت لساني علي راس زبه وبأيدي بدعك في زبه ودخلت رأس زبه في بوقي وكان رأس زبه كبيره حسيت اني بتخنق خرجته تاني
خد نفسي ورجعت تاني ادخل زبه في بوقي وأيدي بتدعك في زبره واتجراءت اكتر ودخلت زبه اكتر في بوقي لحد نصه وفضلت أمص وابل زبه واعصره بأيدي وبدات اسمع صوت تاوهات بابا وخرجت زبه تاني وفضلت الحس عروق زبره النافرة ومسكت راس زبه بايدي ادعك واحسس عليه ونزلت بلساني لحد بيضانه ودخلت البيضة اليمين في بوقي وكانت كبيرة ومنفوخه ورضعته وشفتطه في بوقي وخرجته ودخلت البيضة الشمال وشفطتها ورضعتها وحاولت ادخل الاثنين معرفتش ورجعت دخلت زبه في بوقي وكملت مص في زبه وايدي بتدعك فيه ووفضلت ارضع بيضانه وامص زبه واعصره لحد ما بابا نزل لبنه وبلعت كل لبنه في بوقي
وراح بابا قام بسرعة ودخل علي اوضته
يادي النهار الاسود اعمل ايه تاني
دخلت اوضتي وقعدت حزينها وعيطت وسألت نفسي ليه بابا بيعمل معايا كده ومش متجاوب معايا
ووقفت ابص علي نفسي وجسمي في المرايا ايه اللي في يمنع بابا اني ينكني
احترت واستمر حزني لحد ما سمعت صوت بابا اوضة بابا بيفتح
استنيت شويه وفتحت بابا اوضتي براحة اشوف بابا فين
ولمحت بابا قاعد في نفس المكان اللي كنا قاعدين فيه وقدامه زجاجة الويسكي وعمال يشرب
وخدت القرار اني دي فرصتي
ورجعت تاني اوضتي بس المرة دي لازم يكون الاغراء اقوي
اعمل ايه ازود بيه الاغراء لبابا
تفتكروا ايه الطريقة اللي ازود بيه الاغراء علشان اخلي ابويا يفتحني
استنوني في الجزء اللي جاي علشان تعرفوا أنا عملت ايه تاني


الجزء الثامن

وقفنا الجزء اللي فات لم مصيت زب بابا وهو ساب نفسه لحد ما نزل لبنه وبلعته وقام بسرعة لم اتكسف وانا رجعت اوضتي وبكيت وعدي ساعة لحد ما سمعت صوت باب اوضة بابا فتح وبابا رجع مكانه تاني وقعد يشرب ويسكي وانا قررت أرجع تاني أكمل لعبتي معاه
ورجعت أوضتي وفكرت ازاي أغري بابا اكتر ووصله لمرحلة اني هو اللي ينط عليا وينكني
وحاولت البس لبس ينفع يترقص بيها ويكون مغري بس للأسف معنديش بدل رقص
فتحت الدولاب كان في طقم داخلي اندر وير وبرو لونه ذهبي ولبست برو ذهبي كب من غير حملات ولبست اندر وير فتله نفس لون البرو
وبصيت في الإكسسوار والمجوهرات بتاعتي لاقيت خلخال فضة لبسته في رجلي الشمال وعلقت في وسطي حزام به كور صغيره لم بتتهز بتعمل صوت وكله شخلعه ولبست حلق مدور كبير زي بتاع الغجر وعلقت حلقة صغيرة في انفي وحلقة في سرت بطني وحطيت برقع كنت اشتريته لم روحنا أنا وبابا الاهرامات وغطيت وشي
حاولت اعمل نفسي راقصة في عصر الجاهلية بالاكسسورات المتاحة عندي
ولبست روب احمر وقفلته وخرجت من اوضتي
وروحت معبد بابا الخاص اوضة المزاج تاني
لاقيت بابا قاعد علي البار وبيشرب ومشغل اغنية قديمة
روحت غيرت الأغنية وشغلت اغنية لام كلثوم ينفع يترقص عليه واشتغلت الأغنية وانا واقف سانده علي الحيطة ولم افتح أو اقلع الروب بابا فضل باصص عليا ومش متوقع أنا واقفه كده لي وبداءت الموسيقي تشتغل
ولم اشتغلت الموسيقي قلعت الروب بحركة خاطفه وبان جسمي ولبسي وبداءت ارقص واهز وسطي واميل لقدام علشان بزازي تبان وتدلدل قدام عيني بابا وارجع تاني اهز وسطي وافلقس للوراء والف طيزي بحركة دائرية شمال ويمين وبابا عمال يتفرج عليا
وحسيت بيه معجب بالرقص وفي نفس الوقت حسيت اني هو مستغرب من اللي بيحصل مش فاهمه
بس كان في عنيه لمعه وسعادة ودي شجعني اكتر اني ارقص وارعش واهز وسطي واميل اكتر لقدام
لحد ما وطيت لقدام اكتر لحد ما بزي اليمين خرج من البرو روحت عدلت جسمي ووقفت وحركة ايدي احسس علي بزي ورفعته لفوق ودخلته تاني في البرو
صب بابا كاس وسكي وفضل يأكل مزه ويشرب وحسيت بيه مستمتع روحت قربت منه ومسكت أيده وقفته يرقص معايا
حاول في الاول يبعد ايدي ورفض يقوم بصيت في عنيه نظرت رجاء وسحبته
قام بابا وبداء يسقف ويتمايل مع حركتي والموسيقي
وكانت الأغنية في أوج قوته ورحت أنا لافيت نفسي بحركة دائرية سريعة مرتين وبعد كده قربت من بابا وكان ضهري علي صدر بابا العاري ولحمي لازق في صدره وميلت براسي للخلف وبوسة بابا وكانت شفايفنا قريبه من بعض وحاول بابي يمسكني من وسطي ورحت بعد عنه بسرعه وفضلت ارقص واهز وسطي واميل وكان صوت الحزام والكور اللي متركبة فيه بيعمل صوت
وقرب بابا مني علشان يمسكني ويحضني وجاي عليا وفاتح أيده الاثنين علشان يأخذني في حضنه روحت قربت منه وعملت نفسي هاحضنه وفلت من تحت أيده وكملت تمايل ورقص راح بابا قعد تاني وصب كأس ورحت أنا جريت بسرعة وسحبت الكاس من أيده وشربته أنا من مكان بق بابا
وبصراحة لعبة القط الفأر عجبتني وكان بابا قاعد علي الكرسي وفاتح رجليه وقاعد مريح رحت بعد ما شربت الكاس قعدت علي حجره وبين رجليه بطيزي وبداءت اهز طيزي علي زبه وارقص وانا قاعدها
وحسيت بزبه وقف علي الاخر ومسك بابا زبه بأيده وحاول يعدل زبه علشان يكون مقابل شفرات كسي وحسيت براس زبه وانا قاعده علي حجره بتخبط في زنبوري بس كان زبه داخل الشورت بس حسيت بيه علي شفرات كسي اللي انحصر عنه البانتي الفتلة اللي كنت لابسه وفي اللحظة دي تمنيت اني بابا يخرج زبه من الشورت ويدخله في كسي
وفعلا بابا حاول يخرج زبه من الشورت وانا قاعده بس بصراحة اللعبة عجبتني ومنعته من أني يخرج زبه من الشورت ولكن حركت نفسي لقدام ولوراء وهزيت وسطي وطيزي علي زبه ومسكني بابا من وسطي جامد علشان هو اللي يتحكم ويحرك زبه بس أنا قمت بسرعه قبل ما يسيطر عليا وكملت رقص تاني
وراح بابا قام ووقف ورايا ومسك وسطي وحشر زبه من تحت كسي وفضل يتحرك كأنه بينكني
وانا تجاوبت معاها وفضلت ارجع اكتر علي زبه وهو ماسكني من وسطي وزبه بين رجلي من تحت كسي وهو واقف ورايا وفضلنا كده انا وهو ماسك وسطي وحاشر زبه بين فخادي وبيفرش كسي علي الواقف
وفي اللحظة دي حسيت بمتعه رهيبة جدا عمري ما حصلت عليها قبل كده وفكرت ابعد تاني وأكمل رقص وإغراء ولكني انهارت كل حصوني وسلمت نفسي لتفريش زب بابا لكسي ولاقيت نفسي برتعش بسرعة كبيره وحطيت أيدي علي كسي ادعك فيه مع حركت زب بابا ولكن بابا فهم اني خلاص شهوتي هتنزل
وراح هو مسرع في حركت زبه وفضل ماسك وسطي وهو بيتحرك بسرعه وحسيت براس زبه وهي بتحك وتخبط في زنبوري وهيجت وولعت خالص
لحد ما خرجت مني اطول اااااااااااااااه في حياتي كله عمري ما حسيت بنشوة ولا متعة زي اللي حسيتها مع بابا هو بيفرش كسي بس
امال لم ينكني هيعمل فيا ايه
ومن نشوتي وسعادتي حسيت بجسمي كلها ساب ومقدرتش اقف على رجلي وميلت بجسمي وكنت هقع
ولكن بابا حس بيا وسندني بأيدها ورفعني علي دراعه ودخل بيا علي اوضة نومه
وحطني علي السرير وقعد جنبي
كنت حاسه بكل حاجه بس اعصابي سايبه وجسمي منهك من قوة شهوتي اللي نزلت
وفضلت شويه وانا في غفوة نشوتي الجنسية لحد ما استجمعت قواي وحسيت بنفسي تاني
ورحت مسكت ايد بابا وسحبته علشان ينام جنبي وانام في حضنه
وفعلا بابا نام جنبي وفتح دراعه ونمت علي دراعه وفي حضنه وكنت بقرب وشي وادفنه في حضنه وحسيت بخشونة شعر صدره وقوة حضنه وكانت رائحة جسمه والبرفيم قويه ومثيره
ودي خلاني اهيج وقربت من شعر صدره الخشن احرك وشي علي صدره واحس بقوة ورجولة بابا وفحولته اللي ظاهرة في عضلات بطنه وجسمه الظاهر قدام عيني
وحركت لساني علي صدره ورقبته ونزلت بأيدي ادعك في زبه
ورفعت نفسي شويه لفوق علشان تكون شفايفي مقابلة لشفايف بابا ورحت بوسة بابا في بوقه وهي فتح بوقه
وشفايفنا كانت في شفايف بعض وأيدي بتدعك في زبه
ونزلت تاني بلساني علي صدره وكنت ببوسه خفيف وأيدي بتدعك وتحسس بيضانه وحسيت بنفس بابا العالي وحسيت اني بداءت اهيجه تاني بس المرة دي علي سريره وكملت لحس في صدره ونزلت علي بطنه بلساني الحس وادوق عرق ورائحة بابا اللي كله اثارة ورغبة
ولم وصلت لبطن بابا دخلت لساني في سرته الحسه والعب فيه بلساني ولاقيت بابا هائج جدا وراح لافني ونومني علي ضهري وطلع هو نائم فوق مني وبداء يبوسني في شفايفي ويمص شفايفي ويسحبهم بشفايفه وباسني بوسه فرنساوي حسيت معاها اني دوخت
من قوته وصوت مص شفايفي وحاول بابا اني يطلع لساني ونجح وسحب لساني في بوقه وفضل يشفط لساني ويبوسني وأيده بتحسس علي بزازي وتدعكهم
وفضل يبوس فيا ويقفش بزازي وراح نزل بالسانه علي رقبتي يلحس فيه وطلع بلسانه شفط حلمت ودني في بوقه وراح رجع تاني يبوسني شويه ورجع راح ناحية ودني اليمين ونزل علي رقبتي من ناحية اليمين وشفط حلمة ودني وراح نازل بلسانه علي كتافي لحس
وكان بابا وهو بيلحس بيقفش في بزازي ويرسم دوائر حوالين حلمات بزازي بصوابعه وكان كمان بيبل جسمي بلسانه وكنت منتشيه من لسانه الرطب وهو بيبل جسمي وراح بابا نزل واقرب من بزازي
وكان محترف في لمساته
وكنت أنا خلاص ولعت خالص
باباي ياروحي ممكن بقي تدخل
ادخل ايه
تدخل ....تدخل
ادخل ايه ياسوسو
متكسفنيش بقي انت عارف انا خلاص مش قادرة هموت من لمساتك وحركاتك
عايزاني ادخل زبي في الكوكو
اه نفسي اوي
طب مش لم استمتع بجسمك الشهي الطعم ده
امممم بابا أنا خلاص مش قادرة ارجوك
بس انا مشبعتش من جسمك وعايز امتعك واتمتع بيكي
عايز ارضع من بزازك والحس كسك وادوق عسل وشهد كسك ياعمرررري
بس انا اتكسف اقول
قولي اللي انتي عايزه ياسوسو
اصلي الكوكو ولع خالص حاسه بحرقان فيه وكده
امممممم
طيب انا هبرد ليكي الكوكو
ونزل بابا وساب بزازي وراح بعد بين رجلي وقرب من كسي اللي كان اتبل من شهوتي
وشاف بابا كسي الوردي الصغنون
واووووو ايه الجمال ده كله
عجبك يابابا
طبعا
كسك صغنون وشكله طعم اوي
عيب بقي يابابا
متقولش كده
مقولش ايه
الكلمة اللي قولته
كلمت ايه
قول الكوكو متقولش الكلمة الثانية
هههههههههههه كلمة كسك
وهزيت راسي ايوه
طيب خلاص مش هقول كوكو هقول كسك
بردك ماشي يابابا أنا زهعلانه
مقدرش علي زعلك ياقلبي
خليني بقي اشوف شغلي يابيضه
حاضر وقرب بابا من كسي بلسانه وحرك لسانه حوالينا شفرات كسي وراح حرك لسانه علي الشفرات من فوق لتحت ومن تحت لفوق وكانت شفرات كسي مقفولة ملزقه في بعض من العسل وشهوتي
ولكن اللي حصل اني من لسان بابا بداء شفرات كسي تفتح ويبان زنبوري اللي بابا فضل بلسانه يحركه وكان زنبوري بداء يكبر اكتر وانا اصلا بظري كبير وظهر زنبوري فوق شفرات كسي اللي فتحت علشان تستقبل لسان بابا اللي دخل جوايا وفضل بابا يلف لسانه جوه كسي بحركات دائرية مع اتجاه عقارب الساعة ورجع يلف لسانه عكس الاتجاه
وزادت آهاتي ومحنتي
وفضلت اترجي في ابوي علشان يدخل زبه بقي
ارجوك كفايه يابابا
كفاااااايه
ارررررجوك اررررررحمني
وكل ما اصرخ وآهاتي تعلي ابويا يزود في حركة دخول وخروج لسانه وكان كسي ييسيل شلالات عسل
ورحت مسكت راس بابا اضغط بيه علي كسي وبحاول امنعه اني هو يخرج لسانه وانا برتعش وعسلي بيسيل
وراح بابا قام وحط مخددتين تحت وسطي علشان كسي يكون مرفوع وظاهر قدامه ومال بابا عليا وهي قاعد علي ركبته ومسك زبه بأيده وحرك زبه علي زنبوري وفضل يفرش كسي بزبه واستمر علي كده لحد ما غمضت عيني ورحت في نشوة ودنيا تانيه خالص مش حاسه بحاجه غير حركة زب بابا علي كسي اللي شفراته فتحت اكتر وراح بابا قرب رأس زبه من غشاء بكارتي وحسيت بحركة خفيفة خالص عليه وكنت حاسه براس زب بابا جوايا وحسيت بابا بيدفع زبه براحة داخل كسي ومكنتش حاسه باي ألم أو وجع كل اللي حاسه بيه هو رأس زب بابا وزبه التخين جوايا ومال بابا علي شويه بجسمه وراح باسني وكان بيشفط لساني وكاتم بوقي ببوقه وهو بيبوسني وراح دخل زبه اكتر جوايا وكان إحساس زبه جوايا وشعوري بالسعادة وهو جوايا
وفضل يبوسني وراح دخل زبه اكتر ومحستش بحاجه غير بالدم اللي سائل وفضل بابا حاضني وهو نائم عليا وشفايفه بتشفط لساني جواه بوقها وفضلنا حضنين بعض
وغمضت عيني من الكسوف معرفش من السعادة مش عارفه بس اللي اعرفه اني خلاص حلمي اتحقق وبابا فتح كسي بزبه مكنتش فاكره اني الموضوع هيكون بالسهولة دي والبساطة دي
بس كان لذيذ وومتع اوي
وكنت فاكره اني الموضوع هيكون صعب أو يكون موجع ولكن بابا لأني محترف عرف يمتعني الاول ويبسطني ويفتحني بكل سهولة بدون الألم
وراح بابا قام من عليا وكان في فوطه صغيره بيضاء اللون بجوار السرير مسكه بابا ومسح كسي والدم اللي عليه وكنت بالرغم من كده محرجه وحاسة بالكسوف وبصيت علي زب بابا الواقف وعليه دمي وشرفي
وكان شكل رأس زبه وعليه دمي كان مغري اوي وراح بابا نام جنبي وخدني في حضنه ونمت علي دراعه
وحسيت اني عايز اعبر لبابا عن اللي جوايا من سعادة ولأني الموضوع مش بس جنس واني بابا يفتحني لا كان نفسي اعبر لبابا عن شعوري وحبي وفخري برجولته
بابا بحبك اوي وبموت فيك احضني جامد ضمني في صدرك عايزه احس بحضنك واشم رائحتك
ضمني جامد واحتويني في حضنك الدافئ اللي كله رجولة وقوة عايز احس اني ملكك وليك
محتاجه اكون بتاعتك لوحدك وليك ممكن باباي
وفعلا بابا حضني جامد اوي وقرب راسي من رأسه
وبداء يهمس ويتنفس وسمعت صوت نفس بابا وهمسه اللي كان فيه قوة واحساس اني هو ممتلكني وهو حاضني جامد
ياه يابابا حضنك دافئ ومليان قوة وإثارة
عايزه افضل كده واحس بقوتك عايزك تمتعني
اسمحلي اقولك يادكري علشان من النهاردة مفيش دكر غيرك هيلمسني
وبعدني بابا عن حضنه واتكلم بعصبيه
ليه هو في حد لمسك قبل كده
مفيش حد وانا من زمان كنت بدور ومستنيها دكر بجد
لحد ما لاقيتك
ثم اني انت بتغير علي ياسي بابا
طبعا مش بنتي حبيتي
اه طبعا بنتك بس من النهاردة كمان مراتك
طبعا ياروحي وفضلنا شويه في حضن بعض
وقام بابا دخل الحمام وملاء البانيو مياه سخنه وجهز الحمام ورجع الاوضة تاني وقرب مني وراح شالني علي دراعه ودخل بيا الحمام
طب نزلني وانا اروح الحمام لوحدي
لا انتي عروسة النهاردة
مبروكة ياعروسه
....يبارك فيك ياباباي
ونزلني بابا وخلاني اقعد في المياه
وفضلت قاعده في البانيو وحسيت بجسمي بيهدي واعصابي بتهدي خالص وفضلت في المياه اكتر من ربع ساعه
رجع بابا تاني ودخل علي الحمام
يلا قومي بقي خدي دش علشان اخد دش أنا كمان
المياه ممتعه خالص وجسمي ساب مش قادرة اقف
هههههههههههه
طيب اوقفك انك يعني
ياريت يابابا وياسلام لو تكمل جميلك وتساعدني وانا بأخذ دش
انتي طماعة اوي
لا أنا دلوعه اوي
ادلعي براحتك خالص
طيب يلا هاتي ايدك وساعدني بابا علي الوقوف وجاب الشور وبداء يدعك جسمي
ويغسل كسي بأيده ويدعكه وفخادي ولف جسمي وشاف طيزي الناعمة الطرية وضربني عليه ضربه خفيفة
اااااااااااااااااااااااااي
وجعتك
لا طيب وراح ضربني تاني بس المرة دي كانت اقوي شويه
ايه ياسي بابا عجبتك
هي ايه
ومسكت طيزي بأيدي وهزيته
طيزي عجبتك
صراحة اه
حلوه اوي مش كبيره ولا صغنونه بحب الحجم المتوسط ده وكمان مرفوعة كده ومرسومة وهو بيتكلم كانت أيده بتحسس عليه وكان بابا بيحاول يبعبصني في طيزي
وكان احساس حلو وهو بيبعبص طيزي والمياه نازله علي جسمي وحسيت اني بهيج من تاني وجسمي ساب
وراح بابا زود المياه وشطف جسمي وجاب بشكيل ومسح جسمي وساعدني اني انشف جسمي من المياه
وكان بابا مجهز لبس لي كان قميص نوم ابيض ستان وعليه رسومات ورد احمر مفتوح علي شكل سبعه من عند الصدر طوله متوسط ومش ضيق مريح في اللبس
وطلب مني بابا اني البسه
طيب ياسي بابا فين الاندر والسنتيانه
لا البسي ده بس خلي جسمك يكون مرتاح وواخد حريته
اللي تشوفه يابابا
ولبست وخرجت من الحمام ورحت علشان اروح ارجع اوضتي تاني
وراح بابا مسك ايدي علي فين
هروح اوضتي بقي
وهو في عروسه تسيب عريسه واوضة نومها وتروح تنام في مكان تاني
مش انت اللي منعتني انام هنا
ده كان زمان دلوقتي انتي مراتي تنامي معايا علي سريري
حاضر يادكري
ونمت علي سرير بابا وهو نام جنبي وانا نائمه علي دراعه وحاولت العب في زبه تاني بأيدي
ولكن بابا بعد ايدي عنه ساندي كفايه كده
ليه يابابا كفايه لسه مشبعتش منك
علشان مش عايزك تتعبي وانت لسه مفتوحه جديد
بس يابابا
ساندي خلاص قولت خلاص يبقي خلاص مش بحب المناقشة الكثير
وحسيت اني بابا بداء يتعصب وخوفت اني اضايقه أو ازعله وسكت خالص
وفضلت صاحية حاسه اني نفسي اتناك بقي واحس بزب بابا جوايا وكسي بياكولني
ولفيت جسمي وكان ضهري في وش بابا وفضلت ارجع بطيزي وكسي علي زب بابا
اللي كان صاحي بردك
ساندي انا قولت ايه.
يابابا اصلي مشبعتش منك بصراحة
وراح هو لاف وشي ليه وباسني
وانا كمان مشبعتش منك ولا هشبع بس انتي لسه مفتوحه والكوكو هيكون موجوع فمش عايز اوجعك فهمتي
بابا انتي حنين اوي وجميل
شكرا ليك يابابا
وانتي بنوته عسوله وجميله وشاطره وخدني بابا في حضنه وفضل يحسس ويلعب في شعري لحد ما هديت ونمت وانا في حضنه وانا كلي نشوة وسعادة وعلي الرغم من التعب والارهاق اللي كنت فيه بس نمت نوم مريح وهادي ونعست وانا بحلم احلام سعيدة وجميلة
لأني حققت حلمي اني بابا يفتح كسي ويمتعني بس لسه طبعا متعتي واحلامي أني استمتعت أكثر بزب بابا مخلصتش وعندي احلام كتير اوي نفسي احققه مع بابا
والأحلام دي اكيد هسعي في تحقيقه استنوني الجزء اللي جاي علشان تعرفوا هل تحققت ولا لسه وايه هي احلامي دي .



الجزء التاسع

ونمت وانا كلي نشوة وسعادة
وللأول مرة احس بسعادة وهدوء ونمت وانا كلي نشوة وسعادة وحلمت احلام سعيدة وجميلة جدا
وصحيت من النوم لاقيت بابا داخل عليا بطرابيزة عليه فطار بيض ولبن وجبنه وعسل ابيض ومحضر الفطار
صباحيه مباركه ياعروسه
......يبارك فيك ياباباي
يلا بقي علشان تفطري
حاضر يابابا وانت مش هتفطر
لا أنا اكلت حاجه خفيفة كده ما انتي عارفه أنا بحب اصحي بدري علشان أجري أو العب جيم
اي ده حتي يوم الصباحية عايز تنزل تجري وتسبني
طيب ما انا ما نزلتش اهو وموجود
ودخلت الجيم ولا لسه
لا قولت احضر فطار ليكي اول بعد كده اروح العب
طيب ايه رايك لو اجي معاك أمارس الرياضة شويه
اوبا فكره حلوة اوي
عاش بابا عاش
يلا بقي افطري الاول وبعد كده نلعب
وعملت سندوتش توست بالجبنة واكلته بسرعه
يلا ياوحش علي التمارين بقي
ايه ده اشربي اللبن وكلي كويس
مش احبه اللبن يابابا
اللبن حلو اوي ومفيد جداً
ما انا هشرب لبن بس من التاني
هههههههههههه ده انتي مصيبه
يلا بقي ياكابتن
هاتمرني كده
اكيد لا طبعا ودخلت لبست شورت ليجن ابيض ضيق وراسم كسي وبدي اوف وايت مفتوح الصدر
ودخلت الجيم أنا وبابا علشان نتمرن احلي تمرين
ومسك بابا الأوزان ورفع أيده لفوق
واحد اثنين ثلاثة هوب بأيده اليمين ورجع بأيده الشمال واحد اثنين ثلاثة هوب
ورحت قولت اقلد بابا ومسكت وزن من الأوزان
مقدرتش ارفعه
ايه ده البتاع ده تقيل اوي
البتاع ده اسمه دامبل ياعسل
وده بيتشال كده ثم اني مش ترفعي وزن علي قدك تعرفي تشيليه
وراح بابا وقف ورايا ومسك ايدي علشان يعلمني ازاي ارفع الدامبل وكان زبه بيحك في طيزي ورأس زبه بتحك في شفرات كسي المرسومة بين فخادي
وفضل بابا يحك فيا شويه وواقف ورايا يزق زبه بين فخادي وحسيت بهيجان في كسي وبلل بين فخادي
وراح ابويا لف وشي ليه وشدني عليه وفي حضنه وفضل يبوسني ويشفط لساني في بوقه وكان بيحسس علي كسي وكان بيدعك زنبوري ويقرصه بصباعين وانا هيجت اكتر وكنت بمسك رأسه وأثبته علشان ابوس باباي ومن هيجاني عضيت لسانه وانا بشفطه
وفضلنا نبوس بعض ونشفط الالسنة بعض
وهو كان بيقرص ويدعك زنبوري وكسي غرق وكان بيترعش وحسيت اني بنزل عسلي ورحت سحبت نفسي من حضنه وقعدت اخد نفسي شويه واهدي كسي
ايه تعبتي
اه
تعبتي من التمرين
اه التمرين كان صعب اوي يابابا
لسه في تمارين تاني لسه بدري اوي
روح كمل يابرنس تمارينك انت
وانتي مش هتمرني
لم تخلص انت هنشوف تماريني
مش قادر اصبر أنا
هههههههههههه مش قادر تصبر علي ايه
علي تمارينك عايز امتعك يوه قصدي أمرنك
هنتمرن ونعمل كل حاجه أنا بتاعتك النهاردة
وهو انت ناسي اني انا لسه عروسه في يوم صباحيته
لا طبعا هي دي حاجه تتنسي
طيب يلا كمل تمارين وانا هروح العب علي المشاية
وفعلا روحت علي المشاية وشغلتها وبداءت اتحرك واجري عليها وكان جسمي وبزازي بتهز وجسمي كله عرق والبدي لازق علي جسمي وكان بابا قاعد قدامي علي جهاز مقعد الضغط وكان بيرفع الأوزان ورافع أيده لفوق ونائمه علي ضهره وكان زبه منتصب وباين البيضان من الشورت وهي عرقانه وكان شكلهم جميل جدا ومغري ورحت نزلت من علي المشاية ورحت قعدت قدام زبر بابا اللي كان واقف ومنتصب وهو بيلعب علي جهاز مقعد الضغط وبداءت ادعك في بأيدي واحرك زبه لفوق ولتحت واحسس علي زبه اللي انتصب علي الاخر في الشورت ورحت نزلت بلساني الحس رأس زبه من فوق الشورت ودخلت زبه في بوقي امصه وكنت بيل زبه ببوقي واترسم زبه علي الشورت مكان ما بلل بوقي وحسيت اني نفسي المس لحم زبه واحس بيه اكتر ورحت خرجت زبه من الشورت اللي لم خرجته اتنطر في وشي وخبط في بوقي ورحت قربت اكتر منه ودخلته في بوقي وكان زبه عرقان اوي مع بلل بوقي كان احساس روعه وكان صوت المص واضح اوي
امممممممممم امممممممممممم
عاش سمير عاش
مصي ياسوسو زب البطل متعي الكابتن
اااااااااااااااااااااااااي ااااااااااااااه
اااااااااه احلي تمرين ده مصي ياساندي مصي
وكل ما بابا بزيد في شد الأوزان اسرع أنا من مص زبه وفضلت أمص والعب في بيضان بابا اللي هاج خالص وقام بابا وقف ومسك راسي بأيده وثبته وفضل ينيك بوقي بزبه وكان بيسرع في نيك بوقي
يلا ياسوسو بسرعة مصي خدي لبني كله
يلا ياوحش يلا بسرعه
انتي احلي كابتن بعد كده تيجي علي طول نتمرن سوي
اااااااااااااااااااااااااي ااااااااااااااه ااااااااااااااااااااوف
وحسيت بلبن بابا اللي ملاء بوقي وحسيت براس زبه وهي بتنزل وبابا كان بيترعش جامد وهو بينزل
ونزل بابا كميه لبن كتيره ازي
عاش ياكابتن ابلعي لبني كله
طب يلا ياكابتن بسرعه علي الجهاز اللي بعده
وروح بابا نام علي جهاز الجذب العالي وكان قاعد ومباعد بين رجليه ورافع أيده بيسحب الأوزان من فوق لتحت ورجعت أنا اقعد بينه رجليه أمص زبره تاني
ااااوف مصي زبي حلو
احساس حلو المص مع التمرين ده
عجبك يابابا
اه عجبني اوي كملي مص ياسوسو مص زب ابوكي
اااااه اااااااااااااااااااااااااي
ايه التمارين صعب يابابا
لا ياروح قلب بابا مصك لزبي هو اللي جميل اوي
اااممممم ااااااام
مصي ياساندي مصي زبي
عجبك زبي يابت
اه عجبني اوي يادكري ياجوزي نيك بوقي بزبك متعني.
عايزه ادوق لبنك مع عرق زبك شد حيلك بقي في التمارين
طيب أشد واسرع وانتي سرعي في المص دخلي زبي كله في بوقك
ااااام اااااااااام طعمه حلو ولذيذ
انتي اللي شفايفك ناعمه وحلو عليه
امممممممم امممممممممم
ودخلت زبه كله وفضلت أمص زبره وبداء المزي ينزل مع زبه الغرقان عرق كان احساس جميل
ورحت بطأت في المص شويه وافضلت احرك بيضانه والعب فيهم
دخلي زبي في بوقك كملي مص ياسوسو
تؤق تؤق
وراح بابا وقف التمارين ومسك ايدي واقعدني علي حجره وكان وشه في وشي وانا قاعده علي رجله وزبه واقف علي شفرات كسي وفضل بابا يحركني ويفرش كسي بزبه وكان حاضني وساند ضهري بأيده وبيبوسني ويشفط لساني في بوقه وانا كنت بشفط لسانه وكنا احنا الاثنين هيجانين خالص وكنا بنتسابق علي مين يشفط لسان التاني ببوقه ورحت أنا مسكت رأسه ثبته بأيدي وفضلت ابوسه واشفط لسانه والف لساني جوه بوقه وابوسه بهيجان ومحنه وحسيت بكسي اللي اتبل وبابا بيحركني علي زبه
قام بابا ونومني علي ضهري علي جهاز
وفتح رجلي وبان قدامه كسي الوردي وبداء يلحس كسي
اااااااح اووووووف لسانك حلو متع كسي
اااااااح .... اااااااااااااااااااااااااي
امممممممممم اممممممممم طعم عسلك حلو يالبوة
اه يابابا أنا لبوة وشرموطة زبك
متع شرموطك يادكري افشخني يابابا
الحس كسي ودوق عسلي اااه اااااااح
نكني بلسانك نيك قوى دخل لسانك جوايا افشخني
أنا لبوة صح ياباباي
اه ومتناكه كمان يابنتي
اشتمني هزقني افشخننننني
وحسيت بهيجان رهيب ونزلت عسل كسي
ااااااممممم طعمه حلو ياسوسو
اشرب عسلي كله يابابا الحس ونضف كس بنتك وفضل بابا يشفط ويلحس عسل كسي وهديت شوية
ورجع بابا يلحس كسي تاني بس المرة دي براحه وبرمانسيه كان بيقرب لسانه من كسي ويلحس براحه خالص شفرات كسي من تحت لفوق ولم يقرب من زنبوري يشفطه بلسانه ويرضعه
ويرجع بعد ما يرضع زنبوري ينزل بلسانه من فوق لتحت علي شفرات كسي والعكس وفضل يمص من فوق لتحت ومن تحت لفوق شفرات كسي وكل مرة يقرب من زنبوري يشفطه ببوقه
وكان كسي بيقفل ويفتح لوحده وطلبت من بابا اني يدخل لسانه في كسي وفضل بابا ينيك كسي بلسانه
ورح بابا نام علي ضهره علي الارض خلاني انام عكسه في وضع ٦٩
وكان زب بابا في بوقي وكسي علي بوق بابا
وبابا كان بيلحس كسي وانا حطيت زبه في بوقي شويه أمص وبليت زبه خالص ورحت سحبت نفسي لقدام شويه وحطيت زبه بين بزازي وافضلت انيك بزازي بزب بابا اللي كان عمال يولع كسي بلسانه وفي نفس الوقت عمال يبعبص طيزي
طيزك ناعمه وحلو اوي ياسوسو
ملكش دعوه بيها يابابا
هههههههههههه ليه بقي
انت شرس واخاف منك وانا مش استحمل لعبك فيه
هههه بس هي جميله ولازم ادوقه وراح بابا قرب لسانه من خرم طيزي وفضل يلحس حوالين الخرم براحه وقرب لسانه من الخرم يلحسه براحه بردك
وفضل يلحس حوالين الخرم لحد ما حسيت اني خرم طيزي بيقل ويفتح لوحده وكان احساس حلو اوي
خرمك مولع ياسوسو ما تيجي أبرده ليكي
لا ارجوك يابابا
مش تخافي يابت هو كسك وجعك لم فتحتك ابوكي خبرة مش هيوجعك
ارجوك يابابا بلاش
مش هزعلك ياسوسو
ورجع بابا يلحس كسي وساب خرم طيزي
بس حسيت بهيجان في الخرم واقعدت افرك علشان اقرب خرم طيزي من لسان بابا واسحب نفسي علشان بابا يسيب كسي ويلحس خرم طيزي
وفعلا بابا فهم ورجع يلحس حوالين الخرم تاني بس من غير ما يتكلم أو يحرجني
وانا ولعت ورحت مسكت زبه ببوقي وفضلت اسرع في مصه وادخل زبه اكتر في بوقي وهو كان بيبدل بلسانه بين كسي وخرم طيزي والهيجان بتاعنا زاد اكتر وراح بابا يشفط ويلحس زنبوري ومن هيجانه عض زنبوري
اااااااااااااااااااااااااي
ورحت أنا عضيته رأس زبه وفضلنا نعض في بعض هو يعض زنبوري وانا اعض زبه وكنت بعض رأس زبه وارجع ابله بلساني وادخل زبه في بوقي علشان أبرد زبه وهو كمان كان يعض زنبوري ويرجع يبله بلسانه تاني وفضلنا علي كده لحد ما حسيت اني خلاص شهوتي هتنفجر وكمان بابا اللي كان زبه بينبض وعروقه نفرت وحسيت اني هو كمان زبه هينفجر
بابا ممكن ننزل مع بعض
ياريت ياروحي وراح بابا سرع في لحس كسي وزنبوري وبعض فيه ويسرع وانا أمص زبه اسرع وادعك بيضانه بأيدي علشان اخليه ينزل لبنه
وفعلا من الهيجان والشهوة نزلنا مع بعض وبابا فضلت يلحس كسي وهو بيرتعش ويقفل علي لسانه وانا بمص زبه اللي كان بيتنفض وهو بينزل ويصفي لبنه لحد ما نزل اخر نقطه في بوقي
وكان احساس روعه وهو بينضف كل عسل كسي من جوه
يلا ياوحش التمارين اللي بعده
لا يابطل التمرين ده بتاعك انتي
هنعمل ايه بقي ياكابتن
تعالي وراح بابا نومني علي بطني علي الكورة المطاطة ونمت عليه ببطني وكانت طيزي ووسطي بارزين قدام بابا اللي قعد ورايا ومسك زبه بايده وبداء يدعك كسي اللي رجع اتبل تاني وراح بابا بل زبه من بوقه وفضل يفرش كسي شويه ودخل زبه في كسي واشتغل نيك فيا براحة وفضل يدخل زبه براحه
وانا نائمه علي الكورة اللي كانت بتتهز تحت مني وبابا بيرزع في وفي كسي ولكن بابا ماسكني من طيزي وزبه جوايا بينكني
جامد يابابا نيك كس بنتك حبلني عايز اجيب اخ لي منك
اه يابابا زبك جامد بيوجع اوي
اااااه اااااااخ يابابا كفايه كفايه
وكل ما اصرخ هو يزود في نيك كسي وكان احساس جميل لم كورة الضغط تنزل وتطلع مع حركة زب بابا في كسي
وراح بعد كده بابا نام علي ضهره ونزلني علي زبه بوضع الفارسة المقلوبة وسحب بابا ضهري عليه وسند بأيدي علي صدره وزبه في طيزه وفضلت اتحرك علي زبه بسرعه لقدام ولوراء وكنت بعصر زبه ورجع بابا هو اللي يحركني وانا علي زبه وراح قام بابا بيا وخلاني سند بأيدي علي المشاية وفلقست وكمل نيك فيا واحنا كده عملت حركة مجنونه من افكاري دوست علي زرار المشاية وبداءت المشاية تتحرك وانا مفلقسه وزب ابويا في كسي وهو واقف ورايا ينكني
يخرب بيت جنانك كده ممكن نقع
متخافش يادكري أنا ماسكه كويس امسك انت في وسطي جامد ونيك وكانت حركة المشاية هي اللي بتحرك بابا وزبه جوايا وكان إحساس روعه وسرعة شويه من حركة المشاية لاقيت بابا ينكني اسرع
ازود تاني يادكري
لا كده الحركة حلوة اوي براحة اصلي مش عايز انزل دلوقتي
براحتك خالص علي كسي
وفضلنا شويه علي المشاية تتحرك وبابا ينكني
لحد ما حسيت اني تعبت وكمان بابا تعب روحت وقفت المشاية وخدني بابا من ايدي وقعدني علي آلة قوة المطرقة وكان وقعدت عليها بركبتي وطيزي مفلقسه وراح بابا مسك زبه ودخله في كسي وفضل بابا ينكني
وكانت آهاتنا عالية وكان صوت النيك والترزيع عالي
وكمل بابا نيك لحد ما كسي وولع وهو كمان زبه هينفجر وسألني بابا ينزل لبنه فين
صرخت بمحنه وشهوة وطلبت منه اني ينزل في كسي
وسرع اوي في النيك لحد ما حسيت بكسي وهو غرقان من لبن بابا اللي ملاء كسي
عاش ياكابتن التمارين جابت نتيجة حلوة اهو
هههههههههههه انتي مصيبه علي فكرة
وخرجنا من اوضة الجمنازيوم وكلنا عرق وآثار النيك علي أجسامنا من لبن بابا اللي غرقني بيه في كسي
وعسل كسي اللي كان علي شفايف بابا
ورحنا علي حمام اوضة بابا ودخلنا نأخذ دوش مع بعض وطبعا تحت المياه كان لازم ادوق لبن بابا
وفتحت المياه ومسكت الشاور حطيت منه علي ايدي ورحت نزلت قدام زب بابا ادعك في بأيدي وكان زبه المقوس نائم على تحت ومريح علي بيضانه رفعت زبه لفوق وبداءت ادعك فيه بالشاور علشان أوقفه وكنت مبسوطة وانا بوقف زب بابا بأيدي
بتعملي ايه ياسوسو
بلعب مع زب بابا حبيبي
كفايه لعب يابنت
لا ياسي بابا سبني العب براحتي دي لعبتي المفضلة
طيب العبي بس براحه
حاضر
وكملت سحب في زبه واسحب لفوقه وعلي الجنب وبداء زبه ينتصب وكملت دعك لفوق وتحت واجيب زبه علي الشمال واسحب شويه وعلي الناحية اليمين شويه وزبه وقف علي الاخر
ايدك ناعم علي زبي ادعكي كمان متعي زبي
ومسكت الدش غسلت زبه ونزلت بلساني الحسه والعب فيه والعب في رأسه بلساني ودخلت زبه كله في بوقي وكان بابا بيقفش بزازي ويدعك فيهم
اوف علي بزازك حلماتهم جامدين اوي ونشافين
اعمل ايه مفيش حد بيرضع فيهم
اوبا عندك حق فعلا مرضعتش بزازك خالص
تعالي يابت وراح بابا وقفني ونزل يرضع في بزازي
وكان بابا خبير في رضع البزاز بداء يلف لسانه حوالين بزي الشمال من فوق لتحت وكان مع كل لف حوالين بزازي يقرب اكتر من الحلمات كان بيرسم دوائر حوالين حلمات بزازي وكنت بحس مع كل لفه اني بيقرب اكتر من الحلمات لحد ما وصل لحلمة بزي الشمال وراح باسه علي خفيف وفضل يقرب بلسانه ويبعد ويقرب ويتنفس علي الحلمة ويبوسه ويبعد عذبني بحركاته وكنت حاسه ببزي اليمين مولع وبأيدي بدعك أنا فيه وراح بابا ثبت ايدي جنبي
مينفعش ارضع فيهم وانتي تلعبي كده ومسك ايدي الاثنين ثبتهم وراء ضهري وكمل مص ورضع فيه
وكان بيشفط الحلمة وكان صوت شفط الحلمه بلسانه عالي وومتع وراح بابا لحس بين بزازي ونقل علي بزي اليمين عمل فيه زي ما عمل في الشمال
وانا ولعت وهيجت وحسيت بكسي بينبض واتبل من عسلي
ااااح يابابا أنا كسي اتبل من لعبك في بزازي أنا عمري ما كنت اتخيل اني اهيج كده من بزازي
ارضع يابابا من بزاز بنتك اشرب لبن بنتك
امممممم اممممممم امممممم
وراح بابا مسك بزازي الاثنين مع بعض وقرب الحلمات من بوقه وفضل يرضع فيهم
ااااه يابابا كان نفسي من زمان تعمل كده عرفت منين اني عايزه كده شكلك خبرة
هههههههههههه عرفت منك لم كنتي هنا بتعملي عرض وقربتي بزازك من بعض ورضعتي فيهم
اه يابابا كان نفسي في كده من زمان وفضل بابا يرضع من بزازي شويه
وانزلت تاني قدام زبه وحطيت زبه بين بزازي وافضلت احرك بزازي علي زبه واقربه من بوقي وامصه وكان بابا بيتحرك وبنيك بزازي بزبه
بابا نيك بزازي ونزل لبنك عليهم
من عيني يالبوتي
اه انا لبوتك الهائجة اه أنا شرموطه بتناك من ابويا
تصدق امي دي عبيطة علشان تسيب الزب ده
مش هسيبك يابابا أنا هفضل هنا
هنقل الدراسة هنا واكون تحت زبك
كمل يابابا كمل نزل لبنك علي بزازي وسرع بابا في نيك بزازي لحد ما نطره لبنه علي بزازي
وقمت كملت دش وبابا كمان وفضلنا نلعب تحت المياه ونهزر وبابا يضربني علي طيزي وانا أشد زبه لحد ما اتبسطنا وخلصنا وخرجنا مع بعض
وطلب بابا مني اني اقعد كده من غير هدوم عريانه خالص
وفضلنا اليوم كله نمارس الجنس مع بعض واحنا بناكل واحنا بنتفرج علي التلفزيون ابويا ناكنني في كل مكان في البيت اليوم ده وكان يوم صباحيتي احلي وأمتع يوم في حياتي



الجزء العاشر والاخير

وعدي يوم الصباحية عليا أنا وبابا كان كله نيك ودلع
ولاقيت بابا وانا في حضنه بيبلغني أننا هنطلع نروح الساحل الشمالي في الشاليه بتاعه
وفعلا تاني يوم جهزنا الشنط وركبنا عربية بابا واتحركنا علي اخر النهار وقت الغروب وطلعنا علي الطريق وبابا مشغل اغاني والجو كان معتدل
وانا كنت لابسها بنطلون من غير اندر وتيشيرت خفيف وكنت قاعده وكسي هائج ومنفوخ ومرسوم في البنطلون لأني البنطلون كان قماش طري بس ماسك علي جسمي
وبابا كان لابس شورت وتيشيرت
ولاقيت بابا بيبص علي كسي ومركز بعينه عليه
بص قدامك يابابا وسوق بينا
ما انا سائق اهو
ركز في السواقة احسن نعمل حادثة
طيب اعمل ايه أنا فيكي
في ايه بس يابو سمره مالك
شوفي كده شكله عامل ايه
هو ايه
ده وشاور علي كسي
ماله ده بس
شكله هائج عايز اكله
اصبر بس نوصل واخليك تأكله براحتك
ركز في السواقة أنا بخاف
متقلقيش وراح مد أيده وقربها من كسي وبداء يدعك فيها
بابا ارجوك بخاف بلاش لم نوصل
يابت مش تقلقي
وكنت خائفه لأني بابا كان بيسوق وماسك الدريكسون بأيده وبأيده الثانية بيلعب في كسي
وفضل يدعك لحد ما كسي اتبل وحسيت بهيجان رهيب
وكنت مغمضة عيني من شهوتي وخوفي
وفتحت عيني وبصيت لاقيت بابا مخرج زبه من الشورت
ايه ده يابابا الطريق حد يشوفنا كده
متقلقيش قولتلك
هو واقف اوي كده ليه
مش عارف تعرفي تشوفي هو واقف كده ليه
تؤق تؤق مليش دعوه بيه
ده يخوف اوي
طب متخافيش منه شوفيه
وقربي منه مش هيعضك
هههههههههههه
ده انا اللي هعضه
ونزلت ببوقي ومسكت زب بابا وهو سائق وانا قربت بلساني الف لساني حوالين راس زبه الكبيرة وأدخله في بوقي وامص فيه واعض رأس زبه بسناني براحه خالص وارجع تاني الف لساني وابل رأس زبه وكنت بأيدي ادعك في بيضانه وبابا سخن اوي ومسك راسي بأيده يقربه اكتر من زبه علشان ادخل زبه اكتر وفعلا دخلت زبه في بوقي وفضلت اشفط زبه ببوقي وأخرجه واعمل صوت وانا بمصه
وخرجت زبه ودعكت فيه بأيدي لفوق وتحت وسرعت شويه ورجعت تاني أمص زبه وبليته تاني ورجعت ادعك في زبه بأيدي
ورحت مسكت زبه ببوقي أمصه وأيدي الاثنين بتدعك بيضانه في بعضهم
وبابا كان ولع لم دعكت بيضانه وحسيت بزبه بيتنفض وينزل لبنه في بوقي وفضلت أمص وارضع زبه انضفه من اللبن وبلعت كل لبنه اللي ملاء بوقي وكان سائل علي شفايفي ورحت بأيدي امسح لبن بابا من علي بوقي ورجعت لحست ايدي مكان لبن بابا اللي مسحت بأيدي
وكمل بابا السواقة
طيب انتي وشربتي لبني أنا أعمل ايه دلوقتي
عايز ايه ياسي بابا
عايز ادوق عسلك بقي
ازاي طيب يعني واحنا كده
اه صحيح نعمله ازاي
اصبر يابابا قربنا نوصل واعمل اللي انت عايزه ياروحي
اممممم
مشي بابا وبص علي الطريق وسائق شويه
لا ما انا مش هصبر وراح بأيدها حاول يقلعني وينزل البنطلون
عايز ايه بس يابابا
اقلعي البنطلون
يوه يابابا بقي
يابت اسمع الكلام
ونزلت البنطلون شويه وراح هو باعد بين رجلي ودخل أيده بين رجلي وفضل يدعك في كسي وكل كسي ما يتبل هو يمسحه بأيدها ويقرب أيده من بوقه ويلحسها
وفضل يدخل صوابعه ويدعك في كسي ويلحس صوابعه اللي عليه عسلي
وفضل يدعك زنبوري وينيك كسي بصوابعه لحد ما ارتعشت ونزلت عسلي علي أيده وقرب أيده من بوقه وفضل يلحسها ويدوق عسلي
كفايه بقي يابابا لم نوصل خلينا نوصل بالسلامة
وفعلا كمل بابا ووصلنا الشاليه ولم دخلنا لاقيت بابا قفل الباب وسحب بنطلوني ووقفني وخلاني افلقس وأسند بأيدي علي السفرة وقعد ورايا ودفن وشه بين فخادي ونزل بلسانه يلحس كسي وخرم طيزي وكان هائج اوي وانا مفلقسها وبابا بيلحس كسي من وراء بلسانه في كسي
ومقدرتش اقف اكتر من كده جسمي ساب خالص
بابا مش قادره اقف
كفايه جسمي ساب اسندني طب أصبر اقعد
وراح بابا وقف ورفعني وقعدني علي السفرة وباعد بين فخادي وكمل لحس كسي ورضع في زنبوري وعض فيه لحد ما شهوتي نزلت وغرقت وش بابا
وقام بابا وقف ورفع رجلي لفوق ومسك رجلي وبأيدها الثانية بداء يفرش كسي وكنت خلاص ولعت وعايزه يدخل زبه جوايا
بابا دخل زبك كفايه مش قادره كسي ولع نار
وسمع بابا كده وراح دخل زبه علي طول جوايا
ودخل زبه بكل سهولة علي الرغم من أني كسي كان مقفول لأني بابا كان ضامم رجلي الاثنين علي بعض وقافل علي كسي بس زبه دخل سهل من مياه شهوتي اللي كانت غزيره وفضل بابا ينكني ويدخل زبه اكتر
وعمال يقفل رجلي اكتر وكان رافع رجلي علي كتفه الشمال وكان بيدخل زبه بزاويه عكسيه وكان زبه بيخبط في جدار كسي اليمين وعكس الوضع رفع رجلي علي كتفه اليمين ودخل زبه بزاويه عكسيه وكان بيخبط في جدار كسي الشمال
وراح بابا بعد كده فتح رجلي وباعدهم عن بعض ودخل زبه في نص كسي وفضل ينيك بسرعه وحسيت بكسي بيترعش ونزلت لتاني مره
بابا ضمني في حضنك محتاجه حضنك
ونام بابا عليا وخدني في حضنها لحد ما هديت
وراح بابا نزلني وقعدت قدام زبه امصه وارضع فيه
ووقفني بابا وخلاني أسند علي السفرة تاني ورفع رجلي علي السفرة ووقفت على رجل واحدة ودخل زبه في كسي وكمل نيك فيا لحد ما نزل لبنها في كسي
وراح نزلني وقعدنا جنب بعض علي الكنبة
ايه بقي ياسي بابا هايجه اوي كده ليه
هو حرام اهيج علي بنتي حبيتي
لا طبعا وكنا بنتكلم وانا أيدي بتدعك في زبه
بقولك ايه سيبه زبي تعالي ناكل
هو ده اكلي وشربي
ونزلت ارضع في زبه والعب فيه بأيدي
اهدي بقي شويه
مش بقدر اشوف زبك واهدي
ده حبيبي وحطيتها في بوقي
بابا بقولك لي عندك طلب ونفسي تحققه ليا
انتي تأمري
عايزه اجيب دلال هنا ونعمل حفلة نيك جماعي
هههههه يخرب بيت دماغك
مش ينفع مش بحب كده جسمك ده ملكي وانتي بنتي وانا ابوكي ستر وغطاء علي بعض
ما انا عارفه بس هتكون نيك ناره لو احنا الثلاثة مع بعض صدقني
لا لا
كل ده وانا بتكلم وبمص شويه في زبه وادعك فيه
الزب ده من حقه أني يتمتع
ما هو متمتع معاكي
لا هيكون الموضوع مختلف ولو احنا الاثنين
تخيل كده قاعدين اثنين تحت زبك بيمص فيه
هههه عادي يعني
هو ايه اللي عادي
عادي اثتنين يمصه زبي مش وحشه بس انا مش بحب كده
انت جربت قبل كده
هههههههههههه كتير
مع مين لا دي أسرار
وسبت زبه وعملت نفسي زعلانه
ايه مالك زعلتي ليه
تعالي بس وراح سحبني من ايدي وقعدني علي رجله
قولي بقي يابو سمره مين هما
خلاص بقي
لا بجد
هقولك بس لا ياسوسو انتي دماغك فاجره اخاف اقولك تجيبي رجلهم وتخليني انيكهم تاني
متقول وتخلص يابابا بقي
عمتك وبنتها
اوبا يابابا ياجامد
ده انت خطير
هههههههههههه
طيب هاكلم دلال تحصلنا علي هنا
ماشي ياقلبي
واتصلت بدلال وانا قاعده علي رجل بابا
الو
ازيك يادودو
هههه عامله ايه ياسوسو
كويسه وانتي ايه اخبارك
اخبارك انتي ايه مع ابو سمره
ايه اللي حصل
هههههههههههه اللي حصل كتير ومش هينفع بتحكي
امال ايه
لا ده لازم تشوفيه بعينك
يعني ايه بقي
بقولك ايه مترغيش كتير اصلي انا عارفه انك رغاية
عارف الشاليه بتاع بابا
اه طبعا
اركبي سوبر جيت وتعالي علي هناك
بجد
اه طبعا بكره هستناكي
لا بكره ايه ده دلوقتي علي طول
يابنت العبيطة الساعة واحدة باليل
هحجز اونلاين وهركب واجي
ههههههههههه
واخد بابا التليفون من أيدي
ايه يالبوة مش تهدي شويه
اعمل ايه بس انت نسيت دودو من ساعة ما فتحت سوسو
ماشي ياشرموطتي هستناكي
وقفل بابا معاها
ورحت أنا قمت من علي رجله
رايحه فين
هطلع انام شويه لحد ما تيجي الشرموطه دي
وراح بابا ضربني علي طيزي
اااااااااااااااااااااااااي نفسي افتح طيزك الناعمة ديه
اممممم اخاف
هههههههههههه معايا مفيش خوف ياسوسو
هافكر
طيب ماشي ياقلبي براحتك مش هضغط عليكي
وطلعنا أنا وبابا ونمنا علي طول عريانين وهو حاضني وانا نائمه علي دراعه وفي حضنه
وصحيت الصبح لاقيت بابا صاحي وقاعد تحت بيفطر ومعاها دلال
نزلت صبحت عليهم ودلال سلمت عليا وخدتني بالحضن ومالت علي ودني
مش قولتلك اني هنكون احنا الثلاثة مع بعض
ه‍هههههه دي فكرتي ياشرموطه وانا اللي أقنعت بابا بيها هو كان رافض
مش مهم المهم اني هنكون مع بعض
بتقوله ايه انت الاثنين بطلوا رغي وتعالي افطري ياساندي يلا
وقعدنا نفطر ونهزر احنا الثلاثة وبعد ما خلصنا
بابا ايه رايكم ننزل البحر
دلال لا أنا جايه احنا علشان اتناك مش للبحر
عارفك فاجرة وكسك مولع علي طول
مولع من زبك ياحبيبي
وانتي ياساندي عايزه ايه
يعني الشرموطه دي كسها مولع وانا اللي كسي بارد ده انا كسي مولع اكتر منها
ورحنا أنا ودلال قعدنا قدام زب بابا ومسكت دلال زب بابا لحست راس زبه ودخلته في بوقها وخرجت زبه واديها لي علشان امصه
مصي زب ابوكي ياسوسو
ومصيت زبه ودخلته في بوقي
ها ياسمير أنا ولا هي مين بيمص احسن
هي اشطر منك
بجد طيب وراحت دلال اتغاظت ومسكت زب بابا تمصها جامد وبسرعه وتدخل وتخرج زبه
ورحت أنا مسكت زبه تاني شوفي بقي يالبوة المص يكون ازاي
ورحت لفيت لساني علي راس زب بابا ونزلت بلساني الحسه جناب زبه واللف لساني علي كل حته في زبه ورفعت زبه لفوق ولحست عرق زبه النافر ونزلت لبيضانه بلساني الحسه ودخلت بيضانه في بوقي وكنت بشفطه وبأيدي بدعك زبه براحة والعب بصباعي علي فتحت رأس زبه
اممممممم
امممممممممممم زبك حلو يابابا
انتي اللي مصك حلو ياسوسو
اتعلمي ياوسخة من سوسو
وراحت دلال مسكت زب بابا وقلدتني
متحاوليش هي بتمص حلو
بقي كده يابو سمره دلوقتي بقيت وحشه ومش بعرف أمص نسيت لم كنت بتقولي اني مفيش حد بيعرف يمص زبي زيك
حصل وقولت كده لحد ما سوسو جاءت اتعلمي منها
وكنت مبسوطة لأني بابا بيقول كده
طيب اديني فرصة تانيه
ماشي يالبوة لم نشوف
وراحت دلال بداءت تمص زب بابا تاني ورحت أنا مسكت بزازها ادعك فيهم واقفش فيهم وهي هاجت وتفننت في مص زب بابا
وانا كملت دعك في بزازها ونزلت بلساني ارضع بزازها ورحت جيت تاني وقربت من زب بابا بلساني وفضلنا أنا وهي نلحس مع بعض هي تطلع بلسانه لفوق وانا انزل بلساني لتحت وكنا بنعكس اتجاه مص زب بابا ونبدل مع بعض وبابا هاج جدا ووقف ومسك راس دلال وثبتها وكان بيدخل ويخرج زبه بسرعه
هات لبنك في بوقي متعني كفايه علي ساندي يومين معاك أنا عايز لبنك
وانا سمعت كده ورحت اتجننت وبعده دلال عن زب بابا ومسكت زبه وخليت باباي ينيك بوقي بزبه
وبعدين بقي معاك انت وبنتك
عايزه ايه يابت
عايز لبن بوق وكس دلال عايز لبن هغرقك لبن
طب يلا هات لبنك بقي
كفايه ياسوسو هاتي اللبوة دي تأخذ لبن
لا يابابا خليها كده مولعه
انتي شايفه كده
اه
طيب وكمل بابا نيك في بوقي وانا بمص وابل زبه لحد ما نزل لبنه في بوقي وراحت دلال قربت مني وباستني وشفطت لبن بابا من بوقي وفضلنا نبوس بعض واديه اللبن وهي تذوقه وترجعه تاني في بوقي وكانت ايد دلال بتدعك في بزازي وانا ايدي بتدعك في بزازها
ورحت نومت دلال علي ضهرها ونزلت بلساني الحس كسها
يخرب بيت هيجانك انت وهي
اقعد بس انت ارتاح ياسمير واحنا هنمتعك
اه يابابا اتفرج بس
وكملت عض في زنبور دلال ولحس في كسها
دخلي لسانك جوه كسي ياسوسو
اااااااااااااااااااااااااي ااااااااااااااه
اووووف لسانك مولع زي زب ابوكي
متعي كسي يابت وكملت لحس كسها وأيدي بتدعك في بزازها
وراحت دلال سخنت وطلبت أمني ارضع بزازها
ورحت بلساني علي بزازها ارضع فيهم واعض حلمات بزازها
اقطعي بزازي بلسانك اااااااااااااااااااااااااي جامد يابت
تعال انت كل بزازي ياسمير
اااااي أنا لبوة وشرموطة اااااااااااااااااااااااااي
اااااااااااااااااااااااااي ااااااااااااااه
جامد ياسوسو
وكنت بعض حلمات بزازها وايدي بتدعك في كسها وحسيت اني كسها مفتوح علي الاخر دخلت صباعين وفضلت انيكها بصوابعي ورجعت دخلت اربع صوابع اااااااااااااااااااااااااي كده كتير
كسمك يادلال ما هو كسك كبير
ماشي يابو سمره بس كسي كبير زبك هايملاء كسي
ما انتي عارفه ولا تحبي تشوفي
احب اشوف طبعا
وراح بابا مسك دلال ووقفها وراح خلاها تسند علي الحيطه وتفلقس وراح مدخل زبه في طيزها
هههههههههههه أنا قولت كسي مش طيزي ياراجل
وحيات امك الاثنين بس اصبري
ورحت أنا قعدت تحت كس دلال ولحست فيها وبابا واقف وراه بينكها في طيزها
كده كتير عليا انت وبنتك كتير كفايه وفضل بابا ينيك في دلال وانا بلحس كسها لحد ما هي مبقتش قادره تقف
وراح بابا خدها ونومها علي الارض ورفع رجليها لفوق
ومصيت زبه وبليت زبه بلساني وراح بابا دخل زبه في كس دلال وفضل ينيك فيها شويه ويخرج زبه امصه ويرجع ينيكها تاني لحد ما هي نزلت عسل كسها
كفايه بقي نزل ارجوك تعبت
هههههههههههه مش هنزل يالبوة مش انا زبي صغير .لا زبك كبير ومتعني ارجوك نزل
لا ياروح امك تعالي شويه مكانه ياسوسو
ورحت قعدت علي ركبتي وفلقست وناكني بابا في الوضع الفرنسي وكان ماسك شعري وبيشدني عليه
وكانت دلال بتبل زبه ويرجع ينكني
وبعد كده نامت دلال قدامي وفتحت رجليها ونزلت بلساني الحس كسها وبابا بينك فيا ورحنا بدلنا الوضع قعدت أنا بكسي علي وش دلال وبابا بينكها وهي بتلحس كسي
والشرموطه كل ما ابويا يرزع فيها جامد تعض زنبوري
اه ياوسخة متعضيش كسي
اعمل ايه زب ابوكي بيوجعني
نيكها براحه يابابا
هههههههههههه لا أنا هاقطعكم ياشوية شراميط
وكانت دلال وهي بتلحس كسي بتلعب في خرم طيزي
ايه يابو سمره انت لسه مفتحتش للعروسة طيزها
لا يالبوة ومليكش دعوه بطيزها
لا طيزها حلو اوي نفسي اخليك تدوقه
انتي شيطانه سيب البت في حاله
وحيات شرفي المهتوك ده يخليك تنيكها في طيزها
ماشي يامتناكتي
وفضلنا كده لحد ما نزلت شهوتي في بوق دلال وبابا كان لسه ما نزلتش لبنه
نزل بقي ياسمير
عايزه لبني فين
في كسي وحيات شرف ساندي نزل في كسي
وهاج بابا وفضل يسرع وينيك دلال لحد ما نزل لبنه في كسها
تعالي ياسوسو خدي لبن ابوكي من كسي
وبصراحه كانت فكره حلوة اني الحس كس دلال واخد اللبن من كسها
ونزلت الحس كسها واشفط لبن بابا من كسها مع عسل ومياه شهوته كان عاملين مكس جامد جدا وبلعت اللبن وشهوته ببوقي
انت الاثنين شراميط
شراميط ليك يابابا ياحبيبي
بابا كفايه كده
كفايه ايه يابت احنا لسه بداءين
بس ياشرموطه بابا نزل كتير من اول امبارح
عادي ابوكي دكر وانتي عروسه من حقه يمتعك
بابا سيبك منها دي لبوة وكسها مش بيشبع
وفعلا كنت خايفه علي بابا من ساعة ما فتحني واحنا مش بنعمل حاجه غير أنه ينكني
متخافيش ياسوسو عليا ابوكي اسد
عارفه يابابا بس بردك
تعال ننزل البحر
طيب ايه رايكم ننزل البسين هنا بدل البحر
فكره حلوة يادلال
وطلعت. لبست أنا ودلال ولبسنا مايوه بكيني
والوسخة كانت بتتحرش بيا
يابت اتهدي بقي
لا احنا لينا مرة مع بعض نتساحق فيها براحتنا
يعني بكسمك اسيب زب بابا علشان خاطر كسك
لا أنا اللي هستغني عن زب سمير حبيبي علشان كسك المسكر الحلو ده
عاجبك كسي
بصراحه اه ماشفتش كس مبطرخ وزنبورها كبير زي كسك طب يلا علشان ننزل لبابا
ونزلنا كنت لابسها مايوه بكيني اسود ودلال بكيني احمر ونزلنا البسين كان بابا سبق ونزل المياه وعمال يعوم
وفضلنا نتسابق ونلعب في المياه ونهزر لحد ما طلعنا وكان بابا بيتحرش بينا أنا ودلال ويقفش بزازها شويه يبعبصني أو يضربني علي طيزي وفضلنا نضحك ونلعب وطلعت من المياه اخد حمام شمس ونمت علي الشيز لونج وسمعت دلال بتقول لبابا ساندي طيزه حلوة اوي
اه جميله وناعمه نفسي ادوقه وانيكها فيه
هههههههههههه هتديني مكافأة لو خليتك تنكيها فيها
اه ياشرموطه انتي عايزه ايه
اي حاجه منك جميله شوف انت هدية نيك طيزي ساندي تكون ايه
ماشي يالبوة وضحكوا مع بعض وانا سامعه وعامله نفسي نائمه
وخرجوا من المياه وانا عملت نفسي صحيت
وطلعنا تاني الشاليه وانا اخدت دش ونمت في اوضتي لوحدي لأني كنت مرهقه ومحتاجه انام في هدوء
ودلال وبابا ناموا مع بعض
وصحيت علي ايد دلال وهي بتحسس علي كسي من فوق الهدوم
فتحت عيني ايه يالبوة مالك
مفيش ياسوسو
جاي ادوق كسك ياقلبي
يخرب بيت هيجانك
ابوكي لسه نائم قلت اجي ليكي تمتعي كسي شويه وامتعك
ماشي يالبوة
ونزلت دلال تلحس كسي وانا نائمه علي ضهري وفضلت تدخل وتخرج لسانها وتلحس كسي وتدعك في بزازي وراحت نامت جنبي وفضلت تبوسني وتدعك في بزازي ونزلت ترضع فيهم
لحد ما هيجت
ايه ياسوسو مش عايز بابا يفتح طيزك كمان
خايفه اوي يادودو
طيب لو ساعدك وخليت الموضوع سهل تعملي ايه
تفتكري هيكون سهل
اه ومش هتحسي بحاجه خالص
طيب نجرب
طيب قومي ادخلي الحمام وافتحي المياه علي طيزك وخلي المياه تملاء بطنك وفضيه ونضفي خرمك وبطنك كويس وتعالي
وفعلا دخلت عملت زي ما قالت ليا وفضيت بطني وغسلت طيزي كويس وخرجت لاقيت دلال جايبه زيت جونسون للأطفال وخيار بأحجام مختلفة
يخرب بيتك ايه ده
اصبري بس
نامي علي بطنك كده
ونمت علي بطني فعلا وراحت دلال لحست خرمي وفضلت تلحس وتوسع خرمي وتحاول اني تتدخل لسانها في طيزي وحسيت اني لسانها دخل جوه خرمي واني طيزي بتوسع وفي هواء داخل جوه طيزي
ايه رايك
حلو اوي كده بس زب باباي كبير
اصبري احنا لسه بنجهز
وكملت بلسانها وحسيت بهيجان في كسي وكنت بدعك زنبوري وهي بتلحس وتنيك طيزي بلسانها
وراحت دلال جابت الزيت وحطت زيت علي خرمي
اااااااااح ايه ده
ده زيت اصبري ودهنت خرم طيزي وحسيت اني الزيت بينزل ويدخل في خرمي وراحت دلال حطت زيت علي أيدها وبداءت تتدخل صباعين في طيزي وحسيت بوجع خفيف
اااااي براحة يابت
حاضر ياسوسو بس اصبري وجمدي قلبك كده
وحاولت اني اتماسك ورجعت دلال تدخل صوابعه بس المرة دي دخلت ثلاثة صوابع
اااااااااااااااااااااااااي ااااااااااااااه
وفضلت دلال تنيك خرمي بصوابعها وحسيت اني طيزي اتعودت علي صوابعها
كفايه يادلال مش عايز اتناك فيها
بس ابوكي نفسه فيها يرضيك اني نزعله
اممممم بس انا مش قادره
اصبري خلاص هانت
وراحت دلال تحاول تدخل اربع صوابع رحت انسحبت بجسمي لفوق وحاولت ابعد ولكن هي مسكتني من وسطي جامد ورجعت تدخل ثلاث صوابع تاني
وبعد كده خرجت صوابعه وجابت خياره رفيعة ودهنته زيت وبداءت تتدخل في طيزي
اااااااااااااااااااااااااي يابنت الكلب
ماشي ياسوسو اشتمي براحتك بس وحيات ابوكي حبيبي النهاردة هتتناكي في طيزك وكملت ادخل الخيار في طيزي ودخلت نص الخيارة جوايا
بس كفايه بقي
حاضر وبكل غدر الشرموطه دخلت الخيارة كلها في طيزي وفضلت مسكاها ومش عايز تخرجه
كفايه خرجي الخيارة لا سبيه شويه
وبعد عش دقائق والخيارة في طيزي
خرجت دلال الخيارة وجابت واحدة اكبر شويه واتخن من الاول خوفت وقمت جريت من قدامها جريت علي اوضة بابا
لاقيت بابا صحي في ايه ياساندي بتجري كده ليه
مفيش يابابا
ودلال دخلت ورايا شوف كده خرمها وسع ادي ايه
يلا بقي متع طيزها
بلاش يابابا متسمعش كلامه
يلا ياراجل متع خرم طيز بنتك واملاءه لبن
وراحت دلال نزلت تلحس زب بابا
اهو أنا هلحس زبك وواقفه وانت نيكها في طيزها
وفضلت دلال تمص زب بابا الي بداء يقف وينتصب
ونزلت أنا كمان الحس معاها زب بابا
اهو يابابا الحس زبك بس بلاش طيزي
وكنت وانا بلحس وامص زبه دلال عمالها تلعب في طيزي بصوابعه
وسحبني بابا انام في حضنه وباسني
سوسو مش بتحبي بابا
اه بحبه يبقي متخافيش مش هعمل حاجه غصب عنك
يابابا أنا نفسي اعمل معاك كل حاجه بس خايفه
طيب بصي انا هجرب براحة خالص لو وجعتك بلاش
خليك انت دلعه كده كتير
بس ياشرموطه اسكتي
وراح بابا خلاني انام علي بطني ورفعت وسطي شويه
ونامت دلال قدامي
بصي بقي اقطعي كس الشرموطه ديه ببوقك خليها تنهد
حاضر يابابا
وبداءت الحس كس وزنبور دلال وبابا كان واقف ورايا وداهن زبه زيت وبداء يحرك زبه علي خرم طيزي
براحه خالص
حلو كده
اه يابابا جميل
وفضل يدعك في خرمي براس زبه شويه
وبعد كده دخل رأس زبه
اااااااااااااااااااااااااي
وجعك
اه شويه يابابا
معلشي وخرج بابا زبه تاني ورجع يدعك رأس زبه لحد ما حسيت بخرمي بداء يستجيب ويفتح ويقفل وراح بابا بعد طيزي عن بعض ودخل رأس زبه تاني بس المرة دي محستش بوجع وفضل بابا ساكت وهدي
اكمل
اه كمل يابابا
وانا عمالها الحس كس دلال
اه ما انا الشرموطه خدامه ليك ولبنتك
ماشي طب كسي مش ليه نصيب من زبك
اسكت شويه يادلال واهدي وبطلي رغي
حاضر ما انا اللي استاهل
وكمل بابا حرك بسيطة بزبه وهو جوايا وكان بيدخل زبه براحة خالص في خرمي
وفضل يدعك كسي بأيدها ودلال جاءت تحت مني برأسها وفضلت تلحس كسي وحسيت بهيجان في كسي وطيزي من اللي بيحصل بابا بيحاول ينيك طيزي
ودلال بتلحس وتنيك كسي بلسانها
وفضل بابا يدخل زبه براحه خالص وهو كان هادي جدا
حاسه بايه بقي
مفيش وجع كده
عارفه قد ايه دخل من زبي جواكي
اده ايه
نص زبي ياسوسو
حلو اوي يابابا انت حنين وجميل كمل بس براحه وفضلنا كده دلال تلحس كسي وترضع من زنبوري وعسلي اللي سائل وبابا بيدخل زبه براحه خالص
لحد ما حسيت بزب. بابا كله جوايا
ايه رايك زبي كله جوه
اوووو حلو اوي ياروحي يابابا
ووقف بابا وفضل كده شويه لحد ما حسيت بعسلي وكسي بيقفل ويفتح وينزل شهوته ودلال بتشفط كسي ببوقها وفي أوج شهوتي ومش حاسه بحاجه غير كسي اللي بيترعش لاقيت بابا بينكني في طيزي وعمال يخرج ويدخل زبه جوايا
حلو زب ابوكي كده وهو بينيكك
اسكتي يالبوة غفلتني انت وبابا
هههههههههههه احلي تغفيله كمل بقي يابو سمره ونزل لبنك جوه
وفضل بابا ينيك طيزي اللي وسعت واتفتحت لم دلال كانت بتلحس كسي انشغلت في شهوة كسي وابويا ناك طيزي
وفضل بابا يدخل ويخرج زبه في طيزي اللي وسعت لحد ما نزل لبنه فيها وراح خرج زبه
تعالي يادلال خدي هديتك
وجاءت دلال تشرب لبن بابا من طيزي
اااااااااح احلي هديه ياسيدي
تعيش وتهديني
بس لي طلب عندك أخير
عايزه ايه تاني
اتناك من زبك وساندي تنكني
ازاي يعني ساندي تنيكك
هههههههههههه عاملها حسابي وطلعت زب صناعي بحزام كان تخين وكبير واسود
بتحبي الزنوج انتي
اه نفسي في زنجي اوي
يابنت الكلب علي طول هايجه
وفعلا نكنا دلال أنا وبابا أنا بالزب الصناعي وبابا بزبه
وبدلنا عليها بكل الاوضاع أنا وبابا في كسها وبوقها وبين بزازها وطيزها حرفيا فشخناها
واقعدنا اسبوع أنا وبابا ودلال نتمتع مع بعض ورجعنا تاني لبيتنا واستمرت حياتي مع بابا وقررت اني مش هرجع تاني لأمي واعيش في مصر
وكانت ليا حكايات تاني
ولو سمحت الظروف اكيد هحكي ليكم ايه اللي حصل بعد كده
وأخيرا تقبلوا تحياتي ساندي
وحابب اشكر كل من كان متابع للقصة وبعتذر ليكم عن تقصيري في نزول الأجزاء
واحب اشكر إدارة المنتدي علي تعبهم ومجهودهم مع الاعضاء
سلام إلي أن نلتقي مرة أخرى الجنتل الزبير
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل