متسلسلة أخت مراتي واخت جوزها | السلسلة الثالثة - حتى الجزء الرابع (1 مشاهد)

ا

ابيقور

عنتيل زائر
غير متصل
السلسلة الثالثة من اخت مراتي واخت جوزها

السلسلة الثالثة من اخت مراتي واخت جوزها

المقدمة لتذكير الاشخاص :

الاسماء حسب القصة : رحاب ورشا ورضا كلهم اخوات مراتي وعملت علقة مع رضا في السلسلة الاول والسلسلة الثانية كانت هند اخت جوزها وفي نهاية الثانية كان نيك رحاب .

ندخل علي السلسلة الجديدة :

الجزء الاول

وصلني في نهاية السلسلة الثانية اني البيبي بيعيط وانا جريت علي مراتي ورحاب دخلت تلبس الهدوم وطبعا انا لما شفتها في النور بقيت هجنن من الا شفته كسها شكلة جميل جسمها اجمل ابيض اوي لدرجة كسها لون وردي من حلوة كسها زبري وقف تاني وكنت هجنن وهي بتقولي تعالة نكني انا من زمان هجنن عليك اية من زمان طيب وطيزها اية ده نفس العلمة الا في الفيديو أحيه هي المجهولة ايوة هي طيب فلاش باك ونفهم يالة بينا .

الفيديو ده جامد اوي يالهوي علي دي طيز جامدة وبيطة اوي ولا النغزة الا فيها ولا ينهار ابيض علي دي وحمة في طيزها رسم فلفلة اوف وهي اصلا طيز مفلفلة كنت فاكرها رسمة حنة لما شفتها يالهوي فننا رسمها اووووف

نرجع للقصة ايوة هي نفس الرسمة ونفس الفلفة اوف اي بقي المجهولة رحاب طيب اذي انا لبد افهم كل حاجة بس مراتي صحيت والبيبي كمان ومش هينفع اي حاجة دلوقتي هجنن ولبد افهم لية فديو ولية كلمت من زمان اسئلة كتير هفهما بس الصبر جميل .دخلت العب انبي ومراتي وبقيت اهزر واضحك وعيني مش جيبها علي رحاب خالص وفي عقلي أحه بحطها فيجرا وهي اصلا عايزة زبري ومش عارف افصل تفكير وهي وقفت في ظهر مراتي وبقيت تهرش في كسها وتوريني هي بتعمل اية وتهيجني اكتر احة دي مولعة ومش عارفة بتعمل اية وهنروح في مشكلة بسببها كدة وبعدين مراتي بتقولي حمادة خد ابنك وروح بي سجله وطعمه قلت بس كدة حلو مش هعرف اشيل البيبي انا رحاب انا هروح معاك بس هدخل اغير والبس وانزل معاك وانا بقول تمام وانا هدخل اخد شور سريع وننزل سوي ورحت علي الحمام لقيتها دخلة وراية وفتحت الباب ومسكت زبري وفي بقها وهات يا مصمصة انا بس بس يامجنونة هنروح في داهي كدة ورحت داخل وقافل الباب وخت شور ونزلت انا وهي اول حاجة عملتها رحت بقولها حلوة رسم الفلفلة الا علي طيزك دي شكلها حلو عملتيها اذي هي ضحكت بتقولي دي مش رسمة دي وحمة فلفلة شكلها حلو عجبتك بقولها انا كلك عجباني لون شفايف كسك وحلمة بزازك الوردي دة مجنني بتقولي سلمتك من الجنان انا مش عارفة مالي هيجي اوووي وبطريقة رخمة مش عارفة من اية انا بقوله صحيح بقولك اية شوفي الفديو دة ورحت موريها الفديو الا في طيزها والوحمة بانت فية بتقولي اة علشان كدة بتسئل ايوة انا الا كنت ببعت ليك الفديوهات وانا الا كنت بجننك وهعرفك بقي كل حاجة من البداية لحد انبارح ونيكك لية وانك تحطي فيجرا حريمي في العصير وخلتني نار لحد دلوقتي ولسة عايزة اتناك وهجنن واتناك منك دلوقتي ومش هايجة الا عليك ومش هسيبك غير وانتا نيكني وكسي شبعان منك بقولها اية كل دة انا اصلا مش هسيبك غير لما اعرف ومش هبطل نيك فيكي علشان انا اصلا من الفديوهات هجنن عليكي ولما نكتك هجنن عليكي اكتر انتي فرسة علي السرير وكسك نار ولسة عايز ابوس الفلفلة والحسها ونيكها كمان بتقول طيب خلي بالك تلسعك بقولها السعي برحتك بتقولي طيب يالة اطلع علي المستشفي نطعم ابنك ونسجلة ونطلع علي البيت عندي اجيب هدوم احسن هدوم مراتك تنفع باليل بس لكن مش اعقد بيها وفي ناس ولا عجبك كسي الا هيبقي باين كدة عيني عينك بقولها لاء انا بس الا اتفرج علية علشان اهيج وافشخة طيب يالة بقي علي المستشفي عايزة ارجع البيت بسرعة اجيب هدوم ونروح عندك بقولها طيب مش هتحكلي بتقولي لاء مش دلوقتي باليل بعد ما تنكني النيكة التمام هقولك كل حاجة يا ميدو وضحكت طلعنا علي المستشفي سجلت ابني وخد التطعيم الاول ورجعنا علي بيتها وطلعنا فوق وكانت الشقة فاضية مفيش حد ولقتها اول ما دخانا حطت ابني علي الركنة ولفت مسكت زبري وراحت منزلة الهدوم وهات يا مص ولحس فية انا لسة مفعول البرشام شغال ومعها هي كمان وبقت تعض وترضع فية بكل قوة عندها وانا بقيت اتوجع بتمص بطريقة غريبة بتاخد الزبر وتحس انو هيطلع ددمم من الشفط بتعها بس بيبقي جامد اوووي اووووي وضلت تمص اوي وبمتعة وانا رحت شيلها ونازل بيها علي السرير ورحت رافع ليها العباية ورحت نازل بوس علي فخدها الاتنين وهي بقت تترعش اوي اوي مع كل بوسة وجسمها بيتنفض وانا عمال الحس وابوس واغض في فخدها الاتنين ورحت طالع علي الكلوت ومدخل الكلوت وكسها الاتنين في بوقي وفضلت اغضها من كسها عض خفيف بس غض بسناني هي بقت تترعش ولقتها بتصوت بتقولي اي اي حلو حلو عضك دة بيجنني رحت بقيت اشد الكلت وكسها لبرة واسيبة وارجع تاني علي كدة وهي راحت مصرخة ولقيت لبنها مغرق الدنيا يالهوي دي نزلت لبن ذي الرجالة بالظبت رحت منزل الكلوت بتعها اشوف لقيت لبن شكلة ورحت غير اي حاجة تانية رحت لحسة ايوة لحستة كان طعم غريب فية لسعة علي ريحة علي طعم مالح بس انا كنت من الشهوة مجنون وفضلت الحس وامص في كسها لقتها بتصرخ تاني وعمالة تتنفض وراحت شداني من ايدي طلعتني لفوق وبايدها مسكت زبري وراحت مدخله كل في كسها اااااااااة كسها بجد في حاجة غريبة اي اي بيوجعني براحة علشان خطري كسي مش حملك براحة علية اي اي اااااااااااة ارزع اوي اوي اي براحة ولقتها راحت مطلعة بزازها وعايزني ارضع وانا في عقلي بقول احة هو انا مستحمل متعت نيكك لما هستحمل متعت رضع بزازك رحاب نوع غريب اول مرة اعرفة كسها بيقفل اوي تحسة بيقفل علي زبرك كلة من اول راس للاخر حتة جواة لما بتجيب لبنها بحسة بيلسع بجد في زبري كل دة في عقلي وانا بنيك فيها وهي بتروح وتيجي معاية وحضناني اووووي اوووووي وبترضعني من بزازها الاتنين ورة بعض وانا في كل دة تاية من المتعة ومش معها انا دماغي في المتعة الا بحسها في زبري وكسها وحركتها الغريبة رحت مصرخ ااااة ااااة اي اي هجيب اول مرة اصرخ وانا بجيب لقتها حضناني اوي وبتقولي هات جوة هات جوة في كسي غرقة مش هوة غرق زبرك لبن غرقة هوة كمان لبن اااااااة اااااة اي اي وانا كمان هجيب معاك يالة بسرعة ويالهوي علي الاحساس سخونة فظيعة في زبري وانا بنزل وهي بتنزل علية احة كسم دة كس دة شفطني شفط خلصت رحت مرمي عليها بقولها انتي فظيعة انا اول مرة انيك كس كدة انتي اية بتقولي انا عشاقك وبعشق تفصيلك وكنت بتمنا اخد زبرك في كسي من زمان واتعلمت الحركة بتاعت كسي دي مخصوص علشان زبرك ولما عملتها صح خليتك تنكني بعشاك وكل دة وانا نايم فوقها وهي حضناني بتقولي معلشي تعالة ننزل ولينا كلم تاني لما اليل يجي واحنا في شقتك

ورحنا البيت وبقيت مستني الليل يجي بسرعة عايز اعرف كل حاجة من رحاب من اول حركة كسها الا علشاني لحد الفيديو ونكي ليها واخيرا جة الليل وهعرف ورحاب بص بقي يا قلبي بقولها قلبك بتقولي وعمري وكل حاجة انتا مش عارف لما تسمع الحكاية هتعرف يالة بقي تعالة جوة علشان عايزة العب في زبرك وانا بحكيلك وعلي فكرة حطالك فيجرا في العصير الا شربتة علشان العب في زبرك برحتي تعالة يالة بقي ودخلنا الوضة والنور قطع ومراتي كدة هتفوق مش بتحب الحر احة اليوم باظ نعرف اية هتقول رحاب بقي لما النور يجي

ياالة سلام احلي العنتيل


الجزء الثاني من السلسلة الثالثة


دخلت بقي علي مراتي وبوس وحضن والبيبي هوة كمان بوس وحضن وانا بسب لشركة الكهرباء علي النور الا فصل دة وانومش وقتة خالص عايز اعرف اية حكاية رحاب والنسونجية كمان عايزين يعرفو فضلت اعقد العب انا والنون واتكلمت مع مراتي شوية هبة النور نور ومراتي راحت في النوم وانااعقد جنبها عامل ذي خلتي بمبة من الرغي وزبري جايب اخر المجرة من البرشام الا هي عملتة مع العصير خرجت برة وقفلت الباب علي مراتي وخرجت اشوف رحاب فين لقتها في الاوضة ونيمة علي السرير ومغطية نفسها بالملية احة اية المكنة الا نايمة دي يا جدعان اوف رحت قلع الهدوم كلها انا كمان ورحت طالع علي السرير جنبها ولسة هخدها في حضني سمعت صوت الباب بيتفتح بتاع الاوضة عندي احية مراتي رحت واخد الهدوم كلها ودخلت تحت السرير ولبست وفضلت تحت السرير لحد ما سمعت صوت الباب عندي بيقفل خرجت من تحتة ابص علي مراتي لقتها كانت في الحمام بتقولي كنت فين بقولها في البلكونة وقلت في عقلي خليك عاقل وبطل تهور وخرجت نمت لصبح وانا زبري مولع نار من الفيجرا لقيت رحاب بتصحيني وهي بتمص زبري وبتقولي اية حصل انبارح بقولها مراتي فين بتقولي لسة نايمة بقولها طيب شوفيلك حل ونتقابل عندك في البيت او في شقتي القديمة النهاردة لما تيجي رشا قولي ليها هروح البيت اعمل اي حاجة وتبقي تيجلها اوك هي تمام حاضر يا قلبي وانا نزلت قبل رشا بيجي ساعة كدة وهي رشا جت وفعلا رحاب رنت علية انا راحة علي الشقة بتاعتي وهرن عليك تيجي اوع تيجي غير لما ارن عليك اوك رحت اتصلت علي رضا اية يا بنتي عاملة اية تقولي هموت عليك يا عمري وعلي زبرك طيز عايزك اوي اوي وكسي كمان عايزة اتناك منك سنة بقولها طيب انتي اكيد في الشقة ولوحدك طلما بتتكلمي كدة صح بتقول اة يا قلبي بقولها طيب النت اية ظرفوة لقتها بتتصل كام وبتقولي ثواني مش تتكلم وراحت جابت السماعة وراحت وبتقولي عمري وحياتي وعشقي ونيكي ومشبع كسي وطيز بقولها كل دة بتقولي واكتر من كدة انا عرفت حبيبي زبرك كان ممتعني صح الصح وانا هنا عرفت القيمة الا كانت في ايدي بقولها وحشني كل حاجة فيكي بتقولي طيب ما تيجي واحد نيك فون بقولها بيتعبني عليكي بس انا عارف عايز تشوفي زبري ورحت مطلعة لقته راحت بتقوووووول اكبر ااااة في الحياة بقولها لدرجة دي بتقولي واكتر انا من ساعت ما جيت هنا وانا مش بتناك وهجننن عليك طلعت ليها زبري وخلتها تتفرج برحتها علية وهي بقت هتتجن علية ولقتها مدخلة صباعين في كسها وصبعين في طيزها وهرية نفسها بعبصة من الاتنين وانا نار مولعة في زبري انا بعشقك رضا بقولها اية يا شرموطة الهيجان دة كله بتقولي علشان خطري امسك زبرك واضرب عشرة نزل لبنك هججن واشوفة حاضر يا قلبي بس سخني زبري كدة لقتها راحت مساكة الفون وراحت مطلعة جسمها كلة فية وبتقولي ميدو حبيبي بزازي بتوجعني عايزك تمسكها عايزك تحسس عليها عايزك تلعب في الحلمة كدة ومسكها بايدها وعمالة تفعص فيها وتقول اي اي انا سخن وايدها التانية لقتها بتلعب في كسها وعمالة تحرك صباعة علي الزنبور وانا راحت مدخلة صباعة في كسها اااااااااة انا سخنت اوي ورحت ماسك زبري وبقيت العب فية زي المجنون انا اصلا بموت في رضا حب مش جنس بس وفضلت العب في زبري واتفرج علي رضا وهي بدخل صوابع ايدها في كسها وفي طيزة وعمالة ترش لبن من بزازها علي جسمها انا بقيت هتجنن وعايز ادخلها من التليفون علشان ارضع في البزاز دي واللبن دة خسارة ينزل علي الفاضي بس حلو انو بيغرق جسمها علشان يبقي اشد واجمل وفقت علي نافورة لبن طلع من زبري علي الا بنعمله انا ورضا هي ضحكت وبتقولي مرسي يا قلبي وفضلنا نتكلم عادي وهي اعقدة زي ماهي ملط وبترضع البت وانا بقولها هروح مشوار يا قلبي يالة سلام يا كل عمري وقفلت معها ونزلت علي العربية لقيت رحاب بترن يالة تعالة ورحت علي بيت رحاب وطلعت وفتحتلي لقتها لبسة روب بس اية يا نهار ابيض شمس البارودي في فيلم رحلة العمر بالظبط الشكل والمكياج دخلت وقفلت الباب يالة علي الاوضة ادامي ورحت ضربها علي طيزها ودخلت وهي شالت الروب يانهار مش عارف اوصف بس هاحول لبسة حاجة كدة بالون الجلد ومرسوم عليها ورد من علي بزاها اليمن نزلة لحد سوتها ومن عند كسها قلبي وفرشات صغيرة وعلي رجلها عصفورة تحس انها رسمها علي جسمها انا اتجننت ولسة هدخل عليها لقتها جريت ونامت علي السرير وبتقولي تعالة جنبي هنا رحت قالع وطلع نايم جنبها بقولها احكيلي بقي يا ستي بتقولي بص هو الموضوع من بدري اوي بس انا هحكي مش كلة علشان الوقت وعلشان عايزة اتناك طبعا منك انتا فاكر يوم ما جيت تطلب ايد مراتك كنت لبس بنطلون غريب كدة وكان محزق اوي من علي زبرك جامد وانا في الوقت دى كان بقالي فترة كبيرة مش اتناكت من جوزي وكنت هايجة وبقيت عمالة ابص علي زبرك واتخيلتة واتخيلت حجمه وعلشان انا بهيج بسرعة بقيت مغرقة الكلوت ودة خالني احسد اختي وفي سري دي هتتمتع متعة احة وبعدين انتا عملت حركة مش عارفه بتقصدها ولا لاء كنت انا وانتي في الاوضة لوحدين بعد طبعا ماخلص خطبت اختي لقيتك بتهرش في زبرك وانا من سعت اول مرة وانا باجي مخصوص علشان اشوف زوبرك كويس اوي اوي وفي مرة من المرات كنت انتا في الحمام وخارج وزبرك كان وقف شوية يا نهاري سعتها انا مش استحملت ودخلت علي الحمام ونزلتهم بطريقة جامدة وفي مرة لقيتك جاي بشرط وتيشرت وشعر صدرك كان باين انا عشقت كل تفصلية فيك بس الا جاب اخري بجد لما كنا في المصيف وانتا نزلت بشرت بس وطالع من المياة احة زبرك كان بيان اكنك من غير هدوم وانا كنت علي الشط وحرفين لقتهم نزلو لوحدهم من سخونة جسمي ونزلت المياة وعملت نفسي بغرق وانتا نزلت علشان تطلعني من المياة وبقي زبرك بيحك في جسمي وجبتهم عل حكك دة واتجننت بجد وبعدين رجعنا من المصيف انا جوزي تعب خالص ودخل المسشفي وانتي في مرة كنت بايت معه وانا دخلة الاوضة لقيت زبرك واقف علي اخرةجوة الشرط وفضلت اتفرج علية لدرجة اني صورتة وفضلت محتفظة بالصورة لحد دلوقتي هبقي اورهالك ومسكت علي زبري جامد وبتقولي جنني لحد ما دخل كسي اوف جامد اوي وبعدين يا سيدي جوزي مات وانا بقيت حرة في اني اتناك منك وكنت هجنن ولمحتلك مرة بس انتا مش فهمت افكرك لما كنت عندي هنا في الشقة والعيال نزلين قلت استنا عيزاك في موضوع يا محمد وانتا اعقدت وانا دخلت عملت شاي وفتحت الجلبية وخليت شق بزازي يبقي باين ذي يوم السلم وطلعت بالشاي وحطتة ادام وكنت موطية شوية علشان صدري يبان ولقيتك ولا هنا بقيت هجنن وكنت همسك زبرك في ايدي بس قلت بلاش ولقيتك مش معاية اصلا بتتكلم علي الواتس قلت بس هي دي السكة الوحيدة الا هجيبك بيها اوف بقي مش قدرة وراحت نزلة علي زبري مص ولحس ومسكت بضاني تمصهم وتقول لزبري اةةةةة هتنكني يا حبيبي انا بعشقك عايزك تنكني سيبك منه انتا بقيت بتاع كسي كسي دة وراحت طلعة ونزلت بكسها مرة وحدة علي زبري اةةةةةةة دخل بالعفية ووجعني بجد اي اي براحة تقول هجيب هجيب ولقيت الحركة بتعتها وانو يقفل بطول زبري خننتي رحت مشقلبها وبقيت فوقيها ورحت مدخل زبري للاخر ورحت شايلة وهي حضني رقبتي ورجلة علي وسطي وفضلت اطلعها وانزلة بغباء اوي علي زبري وهي اي ااي ااااااااي هجيب هجيب اااةةةةةةةةة ولقيت اللبن المرة دي نزل من كسها ماشي علي جسمي احساسة جنني بقيت زي المجنون ورحت رميها علي السرير وفضلت انيك فيها بكل قوة ورحت قلبها علي بطنها ودخلت زبري من ورة في كسها اااااااة ااااااااة يازبري متعة كسها غريبة وجمدة اااي ااااي اااي بجيب بجيب ورحت منزل اللبن كله في كسها وانا بعض في بزازها وبقولها كسك دة غريب الحركة دي فظيعة اوي عايز اعرف الباقي بتقولي طيب بص تليفونها رن رشا اية يارحاب عايزة امشي لسة بدري ببص في الساعة احة انا مع بعض من خمس ساعات يالة نكمل الحكاية بعدين يالة بينا ونزلنا علي بيتي .

اكمل بقي في الجذء الثالث الا حصل سلام العنتيل

الجزء الثالث من السلسلة الثالثة

وقفنا الجزء الافات اني نزلت انا ورحاب علي البيت عندي هي طلعت البيت وانا رحت مشوار وبعدين اروح البيت وانا في طريقي للبيت اتصل علي جوز هند بيقولي اية يا عم طيز مش وحشتك انا طيز بتكلني اوي وزبري الصناعي بتاع هند مش نافع خالص وانا بكلمك اهوة وحطة في طيزي ومش عامل حاجة بتكلني اوي ومش عارف اعمل اية وهند بتقولي لبد اتناك من زبرك علشان تهدي تعالة بقي نيكي علشان خطري اة يا طيزي بقولة اديني هند طيب بيقولي حاضر يا دكري وبقول لهند اية المتناك دة مالة بتقولي معلشي اصل اول مرة يتناكي من زبر حقيقي كان منك وانتا افترت علية مرتين لبن في طيزة خلتية متناك بجد طول النهار قعد ملط وعمل يلعب في طيزة وافش في بزازه زي المرة ومبهدل الدنيا وصعبان علية بجد طيز بقت حمرة ددمم وخرمة بينبض اوي اوي عجبني الفركة وقلت طيب متورني كدة فديو يا بت استني هقفل معاكي وبقولك اية خلية ولا احسن مرة وانا نص كدة واكلمك سلام وطلعت طيران علي الشقة القديمة وقلت اهوة تغير ونشوف بعدها هنعمل اية .طلعت علي الشقة بسرعة وعملت القاعدة ووصلت التليفون علي شاشة العرض واتصلت عليها فديو بقي وهي فتحت عليها والكاميرا جايبة واحدة ست يانهار ابيض دي خلتة مرة بجد اوف هوة الاول اصلا جسمة ابيض ذي النسوان ومفيش شعرة في جسمة دة غير انو مربي شعرة شوية وجسمة تخين يعني لية بزاز دة غير تقفيش هند فيهم كبرهم وطبعا علية طيز احة افجر من اي مرة وهي لبستة سنتاين وكلوت وقميص حريمي اسود ولقتها بتقولي اية رئيك في فيفي بقي اووووف احة زبري بقي نار بت يا فيفي لفية كدة وريني طيزك يا شرموطة احة انتي كاتب طيزي متناكة زبري ميدو بيقولي اة اة اصلا طيز اول مرة تعرف طعم المتعة كان من زبرك وراح مفلقس لقيت خرم طيزة وردي ونضيف اوي انا كنت جايب الكاميرا علي وشي بس لقيتة بيقولي وريني حبيبي طيزي بقي اةةة ياني علي طيزي الا وجعني دي رحت منزل الموبيل علي راس زبري وطلعة تاني وهي عنية بقت تفتح اول ما يشوف الراس وابعد الكاميرا تاني لقيتة بيقولي وريني زبرك بقي اااااااة اةةةةة هو انا مش صعبان عليك مش انتا خلتني مرة ليك مش انتا نكتني وخلتني متناك انا ومراتي ليك مش حببت طيزي في زبك وخلتها بتموت فيك وخلت هند تعشق جسمك وتعشق زبرك اةةةةة وريني بقي اااااااي خلية يورني يا هند علشان خطري وخلية ينكني انا متناكة انا شرموطة لية وليكي بس اتناك وطيز تهدي اااااااااةةةةةةة رحت منزل الكاميرا علي زبري لقتة مرة وحدة زي المرة واكتر راح مصرخ ومطلع اااااااة بنت متناكة انا بقولة يا متناكة هايجة اوي كدة لية ياهند لقتها بتقولي عيون هند بقولة نكيها ياهند صبريها المتناكة دي عقبل ما اجي وهند راحت دخلة علية ومسكت بزازه بايدها يالهوي تحسها اد بت 14سنة وهو اح بقولة دة بقي مرة رسمي وهي راحت وخدة البزاز في بقها وهات يا مص ولحس وهو بقي نار واي اي يا بزازي اي اةةةة وجعني عضي اوي ياهند راحت ضربه علي طيزة اسمها عضيني من بزازي ولقيتها راحت شفطة بزة في بقها وراحت زرفة بعبوص وهو اي اااااااة يا خرمي انا احة زبري بقي يترعش من الشرموطة هند والشرموط جوزها الا بقي فيفي بجد وراحة مساكة وقلبة علي بطنة وراحت نزلة علي خرم طيزة مص ولحس وعض زي المجنونة وهو بقي يصرخ زي المرة وعمال عايز اتناك عايز زبرك يا دكري اااااة تعالي شوف نسوانك هايجة عليك تعال يا دكري اةةةة نيكي يا وسخة سخني طيزي يالبوة اى اي ا ي ياكسي اي ياطيزي نفسي اتناك بقي تعالة يا دكري وهند مش رحمة طيزة بعبصة ولا بزازه تقفيش وهوة بقي علي صرخة واحدة عايز اتناك انا متناك اااااة هند راحت قلبة علي ظهرة ورفعت الرجول لفوق وراحت رزعة الزبر الصناعي في طيزة وهوة اي اي اااااااااااة يا طيزي نيكي براحة قول لشرموطة بتاعتك براحة علي الشرموطة التانية بتاعت زبرك اي اي اي اااااااااة نيكيني اوي يا هند اااااااااااي اااااااااي اااااة بجيب بجيب وهند كتفت ايدة ولقيت زنبورة بيجيب من غير ما حد يلمسة وغرق نفسة خالص وهند جابت اللبن وتحط في طيزة وبقة وهوة ااااااة عايزة لبن دكري يشبع طيزي الا بقت كس لزبرة ااااااة تعالة بقي انا هيجة نار هند راحت ضربة علي طيزة وبتقولة روحي الحمام يا شرموطة وسبيني مع الدكر بتعنا شوية وجايلك وهوة مشي وهي ضحكت بتقولي اية سجلت الا حصل بقولها طبعا ياقلبي بس لية بتقولي بعدين هعرفك ياحبيبي هوة زبرك بيترعش كدة لية بقولها احة انتي مش شايف كنتي بتعملي اية الموضوع جديد علية بس حلو ومتعة غريبة وبعدين انتي القعة ملط وعلي شاشة 50بوصة بتهزري بتقولي وريني كدة لفيت الكام ورتها نفسها علي الشاشة لقتها بتقول اح انا جامدة كدة وراحت مدخلة صباعة في كسها وفضلت تضرب سبعة ونص وهي شايفة نفسها انا تليفون التاني رن وكانت مراتي فينك عايزن ناكل وهند جعانة اوي وعمال تقول اتصلي علية فينك كل دة ببص في الساعى احة انا بقالي اكتر من ساعتين بتفرج عليهم ولا حاسس طيب يالة سلام جاي اهوة وانا في السكة جالي تليفون بيقولي الفيديو الا معاك ابعتهولي كدة بقولها فيديو اية ومين انتي بتقولي انا الا هتعرفها بعدين بس ابعت الفيديو بقولها فيديو اية النمرة غلط ولسة هقفل بتقولي بتاع فيفي انا سكت كدة بقولها طيب مين انتي بتقولي هتعرفني قريب ابعت بقي علي الرقم دة وقفلت اتصلت علي هند لقتها بتقولي ابعت الفيديو مالك خايف لية بقولها انا طالع في الفديو في الاول بتقولي لاء لبعت مقطع صغير لا انا ولا انتا فية يكون هوة بس وبصوتة بيقول اني بتناك وشرموط كدة يعني بقولها لاء مش هبعت ولبد اعرف لية الاول ومش تحطيني في حورات معاكي افهم الاول علشان مش امسح الفديو بتقولي طيب خلص هفهمك كلة حاجة بس ابعت المقطع بسرعة الاول بقولها لاء يعني لاء لقيت هند بتصوت الو الو الو هند هند الخط قطع احية هوة في اية يا نهار اسود بينها هتيجي علي دماغي ولا اية



الجذء الرابع من السلسلة الثالثة

اسف علي التأخير الجامد ده في الكتابة بس فعلا كنت مسافر ولسه جاي انبارح ومش كنت اعرف اكتب او ارفع باقي الأجزاء سمحوني واسيبكم مع الجزء الجديد (بس هو احداث مش فيها جنس كتير بس عشان السلسلة في حجات كتير لسة هتحصل )

واتمنا اني الجزء ده يعجبكم .......

بعد ما الخط فصل انا فضلت كتير افكر هو في اية واية هيحصل ولية الفيديو ده واية هيحصل بسببه وانا لية عملت كدة كل ده كلم جوة عقلي ولقيت الرعب والشك اني حياتي تروح في داهية بسبب الكلام ده خالني بقيت افكر اني امسح الفيديو واخلص من الحوار ده بس لقيت حاجة بتقولي طيب وهند والصرخة دي اصبر مش تتسرع واعرف الدنيا فيها اية الاول ورحت شغلت العربية ومشيت علي بيتي ودخلت البيت لقيت رحاب نائمة علي الكنبة ورجلها كلها طلعة من الغطاء وطرف الاندر بتعها باين انا سبتها ودخلت اشوف مراتي والبيبي اية الاخبار لقتها مش نائمة وبترضع الواد ختها بوسة وبوست البيبي وبتقولي كنت فين كل ده وبقيت تروح وتغيب كتير بعد الشغل بترويح فين توحشني انا وابنك ودي برضوى كانت نقطة انا نسيها خالص من حياتي بقولها اية رئيك عندي ليكي مفاجأة حلوة بتقولي اي هي بقولها هنروح لرضا بس انتي خفي بسرعة لقتها بتقولي خلص خفيت ضحكت بقولها خلص نروح يوم الخميس بتقولي يعني بعد بكرة بقولها اة بتقولي تمام وانا خارج من الاوضة ببص علي رحاب لقتها رفعت الغطاء كلة وقلعت الاندر وكسها كله باين انا رجعت بسرعة علي مراتي خفت تخرج تشوف كدة وفي عقلي رحاب هايجه اوي وها نروح في داهية بسبب الا بتعمله ده لبد انيكها لما تشبع عشان تقفل علي كسها شوية وفضلت جنب مراتي لحد ماهي نامت خالص انا خرجت لقيت رحاب مش في الصالة دخلت الاوضة الثانية الا بنام فيها مش لقتها سمعت صوت في المطبخ وصوت حد بيعيط دخلت بقولها مالك بتعيطي لية بتقولي انا مخنوقة اوي انا عايزة اشبع منك ومن زبرك وانتا مش بتعمل ده انا خائفة اتهور واختي تشوفني انا من شوية بينت رجلي وبعديها قلعت الاندر وخليت كسي في الهواء وانتا شفته ده ودخلت تجري وسبتك مني بقولها معلشي انا في دماغي حاجة كدة هعملها تخليني انيكك لحد ما كسك يشبع بتقولي طيب ودلوقتي بقولها صعب اختك جوة وممكن تصحه تبقي مشكلة كبيرة معلشي اصبري شوية واكني مش عملت فيكي حاجة تمام وختها في حضني وبوستها بوسة رومانسية عشان مش تزعل الست لما تكون عايزة تتناك من الراجل وهو يرفض ممكن تبعد عنة بقدر ما قربت منه عشان كدة برضيها بالكلام لحد ما اشبعها نيك ودخلت انام علي السرير وقلت افصل شوية وانام وفعلا نمت وصحيت علي التليفون مش مبطل رن ومكتب رقم خاص يتصل بك فتحت الخط مين لقيت صوت حريمي بتقولي انتا محمد بقولها ايوه مين حضرتك بتقولي انا حد بتعرض عليك اكبر عرض في حياتك بس في عربية تجيلك كمان ساعة في المكان الا هبعت هولك اركب فيها وتعاله عندي وانتا بتعرف كل حاجة تمام ضحكت وبقولها لاء مش تمام ومش هاجي اعرف انتي مين ومحمد مين الا انتي بتكلمي عليه بتقولي محمد انتا وساكن في شارع كذه وعندك شغل كذه وعربيتك رقمها كذه انا بس بس خلص ابعتي العنوان والساعة بس ممكن سؤال واحد بتقولي قبل السؤال ايوه بخصوص الفيديو الا معاك احه كسم ده فيديو انا همسح امه حالا بتقولي لاء تبقي غبي وتخسر كتير تعاله بس اعرف كل حاجة وبعدين احكم بنفسك يلاه سلام انا لذم اكلم رضا وافهم في اية ومين جوز هند ده وافهم قبل ما اروح بس انزل عشان ابقي برحتي وفعلا خرجت لقيت مراتي مش في البيت ورحاب بتعمل الاكل انا مراتي فين يا رحاب بتقولي راحت تجيب حاجة من محل الاهرام ونزلت من امتا بتقولي نزلت من ربع ساعة وانا بعمل الاكل عشان كدة هي سبتني ونزلت لوحدها انا في عقلي مش صحتني يبقي زعلت مني احه البطل ده يزعل مني رحت خارج اتصلت علي مراتي انتي فين بتقولي لسة نزلة بجيب حاجات لبيبي ولية عشان السفر انتي لسه طيب هاتي لية معاكي طقم حلوة كدة من المول وبعتها مول بعيد شوية بتقول من عيوني يا قلبي انا قفلت ورحت قفل الباب وقلعت ملط ودخلت علي رحاب المطبخ ورحت حضنها من وره وزبر راشق في طيزها وبقولها دي فرصة تضيعها يا قمر وبحك زبري في طيزها هي ابعد كدة انا بعمل الاكل ومش خائف من المشاكل سبتها تتكلم ورحت حضنها اوي وشفيفي نزلت علي رقبتها ورحت بيسها براحة اوي وحنية هي ارتعشت وبتقولي ابعد بقي كدة وعمالة تحك اكتر بطيزها في زبري وسع انا زعلانة منك ومن زبرك اوعي كدة وتحك جامد انا جسمي سخن هي اصلا مكنة وجميلة وانا فضلت احك زبري وبوس في رقبتها ورحت نزلت بأيدي علي سوتها ورحت مسكها براحة وفضلت العب فيها ونزلت بأيدي علي كسها ورحت ماشي من عليه ومسكت رجلها من الفخذ وحكتها جامد اوي اوي هي لقتها قالت ااااااه ومسكت ايدي اوي بأيدها بقولها في ودنها سلمتك من اي يا قلبي لقتها راحت لفة ومسكت شفيفي في بقوها وهات يا عض ومص وايدها الثانية بتعصر زبري عصر وبتقولي وعمالة تشدني عليها اوي بتعمل حجات كتير في وقت واحد وعمالة ترتعش اوي ولقتها راحت سيبة بقي وبتقولي ااااااة انا بموت فيك وبحبك وبحب زبرك نكني بقي ابوس ايدك انا هايجه علي زبرك اوي وماسكة زبري وعمالة تحك فيه بأيدها اوي بقولها طيب تعالي لقتها قلعت ملط ومن الهياج بتعها لقته نزلت علي زبري وبتمسك فيه انا رحت راجع لورة وبقولها تعالي جوة لقتها بتقولي تعاله وراحت مساكني وقعتني علي الارض في المطبخ وراحت طالعة فوق مني بدون اي حاجة وراحت مسكة زبري وراحت مدخلة كله مرة وحدة في كسها وراحت مصرخه اااااااااااااااااااااة ااااااااي اااااااااااااي وبتطلع وتنزل بسرعة وانا زبري وجعني من الغباء بتعها بس هي هايجه اوي وانا سبتها تهدي نار كسها عشان كسها لما يهد فيعرف قيمة زبري ويحبه اكتر وسبتها شغالة ومغرقة الدنيا من شهوتها وانا من سرعتها والهيجان بتعها انا كمان بقيت مجنون وعمال اعض في بزازها الاثنين وبقيت اضربها علي طيزها ولفتها ورحت مدخل زبري في كسها وصباعي في طيزها وهي صراخها ماجنني اوي والبحة بتاعت صوتها بتجنني اكتر ااااااااااة ااااااااة بجيب بجيب يا رحاب بجييييييييييييييب اي اي وكانت اول مرة اجيب واصرخ كدة كانت حشرة زبري حشر بكسها لقتها لفت وراحت علي حضني وفي ودني عايزة تاني انا وحشني زبرك اااااوي عايزة تاني وعمالة تتحرك انا بقولها طيب تعالي بس جوة في الاوضة وانا داخل التليفون رن بشوف مين لقتها هند كنسلت عليها لقتها بترن تاني بقولهافي ايه بتقولي في فديو شغلها بسرعة بفتح الفديو اية دة احة ياولد المتناكة لاء لاء احه وفقت لقيت نفسي في السرير ورحاب جنبي مالك في اية اية الفيديو دة واية حصل انتا اغم عليك لية مالك يا قلبي عرفني في اية وان ساكت مش بتكلم وهي عمالة تهز فية وهي ملط ومش لبسة حاجة وانا سرحان هي بتقولي لاء بقي وراحت جريت تلبس وبتتصل بالتليفون وانتا فين تعال حالا وقفلت معه ولبستني هدومي وانا ساكت ومش قادر اتكلم كل الا شايفة الفيديو ادام عيني ومش عارف اشيلة من خيالي .\

اشوفكم بقي الجزء الا جاي ونعرف حصل اية واية الفيديو ده

واية التوقعات بتعتكم سلام حبيب قلبي.
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه المنتدى التاريخ
وفاء قصص سكس محارم 0 358
ا قصص سكس محارم 0 2K
ق قصص سكس محارم 0 1K
ق قصص سكس محارم 0 785
ق قصص سكس محارم 0 1K
ا قصص سكس محارم 0 2K
ا قصص سكس محارم 0 3K
ا قصص سكس محارم 0 5K
ا قصص سكس محارم 0 1K
ا قصص سكس محارم 0 1K

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل