مكتملة الأم المعلمة وابنها المعرص ـ خمسة أجزاء (1 مشاهد)

ا

ابيقور

عنتيل زائر
غير متصل
الجزء الاول



اسمي احمد 25 سنه عايش مع امي ساكنين في حاره شعبيه النسوان فيها كلها عبايات وشباشب اقل بنت في المنطقه تمسح بكرامه اجدعها شنب الارض دا من وجهه نظر الخولات لكن من وجهه نظري كسمها راحت ولا جت حته بنت تمامها شخطه .. امي معلمه قهوه وانا مقضيها تنطيط من شغلانه للتانيه والسكس والعشرات مضيعا صحتي .
الساعه 2 بليل سهران قدام اللاب بتفرج علي سكس وبضرب العشره الجميله ومندمج لقيت في نص الفيلم النور قطع واللاب موصله علي الشاحن بس مفيهوش بطاريه
يادي كسم القرف دا وقته وبعدين في العشره اللي وقفت دي احا اكملها علي خيالي يعني وانا كبير كدا عدلت هدومي وطلعت اقف في البلكونه اشرب سيجاره ولقيت الجيران كله ابتدي يفتح الشبابيك ويقف في الهوا لان الجو كان حر واحنا في الصيف وانا واقف ومقضيها فرجه علي الشبابيك والجيران بس بالطريقه ويعتبر البلكونات قريبه من بعض فضلنا يجي ساعتين النور قاطع وانا كل شويه طالع داخل علي البلكونه وهيجان نيييك ومعيش فلوس حتي انزل اقعد علي القهوه عقبال مالنور يجي... واقف انا في البلكونه ومندمج فشششخ ضربت بعيني لقيت سمر واقفه في البلكونه اللي قدامي وانا مش شايفها اصلا او فاكر ان مفيش حد

انا : ازيك ياسمر عامله ايه
سمر : ازيك يااحمد ينفع يعني النور اللي بيقطع كل شويه دا
انا : كلها شويه وهتلاقيه يجي انتي عامله ايه في المذاكره والحج عامل ايه
سمر : كله تمام اوووووووف
انا : معلش هو الجو حر انا عارف كلها شويه والنور يجي والمراوح تشت...........ااااااااااااه ليه كدا ياما

امي كانت دخلت سكعتني حته قفا ولا امناء الشرطه قدام سمر ..البت اول ماخت انا القفا لقيتها ضحكت وراحت داخله جوا وسمعت صوت ضحك تاني بس معرفش جيه منين


ماما : واقف في البلكونه وسايب البراد علي النار عايز تولع فينا ياخول تاني مره تحط حاجه علي البوتجاز تفضل واقف جنبها دي ايه العيشه اللي تقرف دي
انا : طب نتفاهم جوا ياما مش قدام الناس كدا
ماما : هيهيهيههيهيي سبع الرجاله ياواد
انا : طب يالا بس ياما علي جوا ............. يعني ينفع كدا ياما تقلي مني قدام الجيران
ماما : لما تبقي راجل ياخول وتصرف علي نفسك تبقي تقولي ينفع ولا مينفعش طول مانا لسا بحنن عليك بفلوسي يبقي تحط جزمه قديمه فبوقك
انا : ياما طب وانا لقيت شغل وقلت لا
ماما : الشغل موجود وانت اللي قلت لا
انا : لا ياما انا معايا بكالريوس تجاره مشتغلش انا عند حد
ماما : وانت هتخدمهم انت هتشتغل سواق توصلهم وترجعهم وهيحلو بقك
انا : اقفلي علي السيره دي بقي ياما .... اهو النور جيه اهوه يالا بقي سكه السلامه
ماما: طب يابن الوسخه هنشوف انا ولا انت

رحت فاتح اللاب ومشغل السكس وابتديت اقلع واحط السماعات في ودني ولقيت امي بتزق الباب جامد وداخله *الباب انا بحط وراه كرسي علشان مالوش اكره

ماما :بتعمل ايه يابن الوسخه ينيلك ( ونازله ضرب فيا وشتيمه وانا يادوب لبست الشورت بالعافيه) بتتفرج علي ايه ياوسخ يابن الوسخه يانجس
انا : ياما اهدي بقي في ايه هو كله ضرب ضرب اييييييييييه وانتي شوفتيني ناااايم يعني مع واحده
ماما : اهون اهون عليا اشوفك مع واحده علي الاقل هقول ابني راجل مش خول بيتفرج علي الكومبوتر علي حاجات وسخه زيه
انا : ياما خلاص بقي كفايه ضرب انا مش صغير علي الاقلام والتهزيق دا
ماما : هتزعقلي ولا ايه ياخول احاااااااااااااااا جرا ايه يامتناك هتعمل راجل عليا ولا ايه
انا : لا ياما حقك عليا
ماما : مابقاش الا الخولات اللي يكلمو كمان
انا : ماخلاص ياما بقي انا راجل مش خول
ماما : حوش حوش اومال مين اللي العيال كانت بتركبه في المدرسه ومين اللي انا قفشته نايم زي الشرموطه علي بطنه وبيوحوح زي النسوان
انا : ياما ولزمته ايه الكلام دا كنت صغير ومش فاهم حاجه
ماما : صغير هيهيهيههيهي قال صغير قال وانت من سنتين كنت صغير
انا : خلاص ياما طيب بلاش السيره دي
ماما : لا والنبي الرجوله نقحت عليك وكانت فين الرجوله دي وانت بتوحوح زي الشراميط ياقلب امك يادكر
انا : ماخلاص ياما بقي كفايه كفايه انتي ايه مبتزهقيش كل شويه تفكريني خلاااااص ارحميني بقي غلطه ومش هتتكرر تاني
ماما : دخل عليا ياض الشويتين دول......... اخر كلمه هقولهالك ياتروح الشغل اللي جبتهولك لاتغور في داهيه مشوفش وشك هنا تاني انا مش هصرف علي شحط زيك محسوب عليا راجل

خرجت امي وانا طبعا اتبضنت شويه وولعت سيجاره ومسكت اللاب لقيته فصل طبعا من المعركه اللي حصلت من شويه رحت فاتحه تاني ومشغل سكس بس المره دي زنقت الباب كويس وشغلت الفيلم وشويه وانا مندمج رحت جايب قلم كان جنبي وروحت بليته وفضلت ادخله في طيزي وانيك نفسي بيه وانا بضرب عشره لحد اما ارتاحت وجبتهم ورحت مطلع القلم حطه جنبي ونمت صحيت الصبح علي امي في الصاله او شبه الصاله هي الشقه كلها اوضتين وصاله

ماما : يالا افطر علشان تلحق تروح الشغل
انا : حاضر ياما
ماما : وتعمل حسابك لو الراجل اشتكالي منك ولا عملت حاجه تضايقه ولا سبت الشغلانه دهيان مترجعليش علي هنا تشوفلك حته تغور تبات فيها
انا : هروح فين بس ياما
ماما : تروح تتناك في اي حته معرفكش
انا : ياما ياما انا راجل متعلم ياما اشتغل سواق ازاي بس
ماما : هيههيهيهيهيهي طب خد امسك القلم دا وقع منك وانت بتذاكر طول الليل
انا : بتوتر ايه دا مالو يعني القلم دا
ماما : شمه كدا ياروح قلب امك
انا : يععععععع ايه الريحه دي انتي كنتي حطاه في مجاري
ماما : العيب علي الخول اللي بيتناك وطيزه وسخه شبه وشه
انا : ايه ياما اللي بتقوليه دا
ماما : * بتضربني بالقلم * خخخخخخخخ جرا ايه ياشرموط هتتناك عليا يالا امي انا اللي كانت بتتناك بالقلم دا يعني * بتريقه* وقال ايه امبارح غلطه ياما ومش هتتكرر تاني انا راجل .... ولا عمرك هتبقي راجل انت متناك هتعيش وتموت متناك وتاني مرا يابن الخول صوتك يعلي عليا ولا تكدب عليا لهقعدك في البيت زي النسوان تمسح وتكنس وتغسل مش كفايه يابن الوسخه مخلي وشي في المنطقه زباله بقي انا المعلمه زينات اخلف حته خول انا اللي شنبات بتتهز قدامي خلفتي تبقي خولات وابوك **** يرحمه اللي اسمه كان بيتسمع بس الرجاله تستخبي في بيوتها زي النسوان دا ايه اللي جرا في الدنيا دا ياربي
انا : ماخلاص بقي ياما مانا مع نفسي اهوه شايفاني ماشي في الشارع موطي للناس تنيكني
ماما :تعملها مالخول بتجيبه طيزه وانا مش عارفاك يانجس واحمد **** اني مبلغتش عنك كانو حبسوك وعلموك الادب ياخول .... روح هاتلي الطرحه خليني انزل اشوف اكل عيشي وانت تروح للراجل واياك تغلط عيال هم

نزلت رحت للراجل في فيلته في الرحاب راجل غني نييييك فضلت مستنيه في الانتريه يجي نص ساعه ووانا قاعد مبهور بالنعيم اللي انا شايفه لقيت بنت عندها بتاع 15 سنه نازله من فوق بتزعق

البنت : انتي يازفته كل دا بتعملي اكل لبابسي اخلصي
الشغاله : حاضر ياست هانم دقيقه وهتلاقي اكل سي بابسي جاهز
البنت : طب انجري يالا غوري..... وانت بتبص علي ايه انت
انا : يالا ياشاطره اطلعي فوق ميعاد نومك جيه
البنت : شاطره انت بتكلمني انا كدا انت مش عارف انا مين دا انا هعلمك الادب
انا : طب ماتيجي تعلميني الادب
البنت : ( قربت مني ورزعتني حته قلم ) عرفت انا مين ياحيوان
انا : ( فقت سنه من الصدمه ورحت رازعها حته قلم اقوي من قلمها ) عرفتي انتي انا اللي مين ياكسمك
البنت : بتضربني بتمد ايدك عليا دا انا هعلمك الادب يابابا يابابا

(ابوها كان نزل علي صوت الزعيق )


عاصم باشا (ابوها) : خير ايه ياجيسي في ايه
جيسي : الحيوان دا ضربني بالقلم وشتمني
عاصم باشا : انت مديت ايدك علي بنتي
انا : ياعاصم باشا هي اللي شتمتني الاول وضربتني بالقلم وعيب يعني لما بنت تمد ايدها علي راجل
عاصم : تيجي تقولي انا اتصرف مش تمد ايدك عليها اعتذرلها يالا
انا : لا ياباشا طبعا اعتذر لمين دي عيله صغيره
عاصم : انت صح مينفعش تعتذرلها ليه علشان انت كبير وهي صغيره انت صح ....انت اللي باعتاك زينات صح
انا : برد بخوف وقلق اه ياباشا انا ابنها
جيسي : يابابا وحقي يابابا انا لازم ابهدله الحيوان الجربوع دا ازاي يعامل اسياده كدا
عاصم : بنت خلاص باباي قال خلاص يالا اطلعي اوضتك

( طلعت وهي متعضبه ومتنرفزه وبتنفخ )

عاصم : اقعد يابني واقف ليه اقعد اقعد كلنا ولاد تسعه ... بص بقي انا زينات قالتلي علي كل حاجه وقالتلي نفسها انك تغلط
علشان تربيك من اول وجديد ف انت عندك حللين ياتعتذر لبنتي بالطريقه اللي هي عايزاها وتستلم شغلك ومحصلش حاجه يااما تاخد بعضك وتروح وانا اتفاهم مع زينات بطريقتي فكر عقبال ماخلص قهوتي قولي رايك
انا : ( وبعدين بقي في الوقعه السوده دي اعتذر لبنت عندها 15 سنه يعني منك *** ياما انتي اللي عاملتي فيا كدا انا راجل جامعي متعلم مش بتاع بهدله ولا اروح وامي تعايرني وتضربني تاني وترميني في الشارع لا انا ارجع لامي تبهدلني اهيه اسمها امي برضو مش عيله بشخه زي دي اعتذرلها قال ) انا فكرت ياباشا ومش هعتذر لحد واللي معاليك شايفه اعمله
عاصم : هاهاهاهاهاها كنت عارف انك هتقول كدا بس للاسف قهوتي خلصت من بدري
انا : يعني ايه ياباشا
عاصم : يعني فرصتك راحت وانا اللي هختار مش انت ... *بصوت قوي مرعب *ياجيسي خدي ياحبيبتي
جيسي : *عنيها كلها غل * نعم يابابي
عاصم : خلاص ياحبيبتي هيعتذرلك وشوفي انتي تسامحيه ولا لاء مين حبيبه بابي
جيسي : يخليك ليا يابابي
انا : انا اسف ياجيسي
جيسي: وانا مش قابله
انا : يعني ايه يعني اعتذار وخلصنا
عاصم : لالالالا متكلمش بنتي كدا انا اوديك ورا الشمس اندمك علي اليوم اللي صحيت فيه وجتلي هنا
جيسي : انت لسا هتتناقش معاه ياباباي ( وراحت مقربه عليا ورزعتني حته قلم بقوه وانا واقف ماسك نفسي عليها بالعافيه ) ايه مش عاجبك ولا ايه ( وراحت رزعت التاني علي وشي ) اعتذرلي بسرعه قبل مالتالت ينزل علي وشك ياحيوان
انا : *ماسك دموعي * انا اسف يا ست جيسي
جيسي : كويس انك قولت ست جيسي لحقت نفسك قبل التالت خلاص يابابا انا سامحته
عاصم : يعني مش زعلانه خلاص
جيسي : لا يابابا
عاصم : طب ياروح بابا وانت يالا ياحيوان امشي اطلع برا مشوفش وشك هنا تاني
انا : يعني ايه ياعاصم بيه منا سمعت الكلام اهوه
عاصم : انت هتناقشني ولا ايه ياحيوان انا مبشغلش عندي خولات برا ياجااااااابر طلع الحيوان دا برا

(طلعت من عند الباشا وانا دمعتي علي خدي مكسور وراجع البيت دخلت نمت صحيت علي امي بتصحيني وتزعقلي )

ماما : قوم يازينه الرجال قوم
انا :خير ياما في ايه
ماما : ايه اللي سمعته من عاصم باشا دا بقي حته بت مفعوصه نلطشلك علي وشك اما صحيح عيل خول اتفوووه عليك وعلي اللي كتبهالك في البطاقه
انا :ياما انا فيا اللي مكفيني ابوس رجلك ارحميني
ماما : تبوس رجلي هيههيهيهيهيه ليه وانت مشبعتش بوس في رجل السنيوره
انا :لا ياما انا معملش كدا
ماما : يالهووووووي راجل اوووووووي مبوستش رجليها لكن سبتها ترزعقك بالاقلام علي وشك هممموووت من رجولتك ... قوم قوم عايزاك برا
انا : باصص في الارض حاضر ياما
ماما : بص بقي ياروح عين امك كلمتين مفيش غيرهم انت ايه يعني راجل ولا خول ولا مسخ ولا مرمطون ولا انت جنس ملتك ايه انا قاعده اهوه وعايز اسمع علشان ورحمه ابوك لو متعدلت لاعدلك انا وبطريقتي
انا : ياما منا راجل اهوه قدامك
ماما : متعصبنيش وتنرفزني انطق واخلص
انا : ياما مافيش كل الحكايه ان انا بحب يتعمل فيا من ورا مش اكتر
ماما : هههيههيهيهييه لا يامتناك متتكسفش مني وتقولي ورا وقدام مكسوف تقولي انك بتحب تتناك منا عارفه كل حاجه بس انا عايزه اسمع منك
انا : اه ياما بحب اتناك
ماما : وايه تاني ياقلب امك ... ناولني الشيشه دي اتمزج وانت بتحكيلي كدا وانت واقف زي التلميذ اللي بيتعاقب كمل ياروح امك كمل
انا : ياما منتي عارفه من ساعه مالعيال كانو بيستهفؤني في المدرسه ويبعبصوني ويجرو ورايا لحد ماقفشتيني مع الواد سيد راكب عليا
ماما : عيال بتبعبصك عادي في المدرسه عيال وبتلعب ايه اللي يوصلك تتناك مافيش راجل بيتناك غصب عنه لازم يبقي متكيف ومستمتع وحااب كدا انت بتحب دا ياواد
انا : اه ياما بحبه
ماما : بتحب ايه ياعيون امك سمعهاني
انا : بحب اتناك
ماما : مش سامعه ياواد
انا : بحب اتناك ياماااااااااا
ماما : هيهيهيهيهيهيهيهي يخيبك راجل لا راجل ايه يخيبك خول بصحيح كمل ياعين امك كمل
انا : بس ياما دي كل القصه بحب ابقي انا اللي تحت الراجل احب افتح رجلي واحس بالزب وهو بيخش فيا وبيوجعني ويخليني اوحوح تحتيه بحب امص الزبر واحس بيه علي شفايفي وهو بيكبر في بقي واحس بسخونيته علي وشي وفي طيزي بحب اللبن وهو بينزل جوا طيزي ويهيجني ويسخنها وياكلني في خرمي بحب انام في حضن دكري بعد مايجيبهم فيا بحب احساس وهو بيقولي بتصوتي ليه ياشرموطه اقوله اصل زبك بيوجعني اوووي ياحبيبي نيكني كمان عشرني حبلني املاني بلبنك انا شرموطتك ااااااااااااااه نيكني جامد افشخني اووووي عايز احس بلبنك في طيز
ومدرتش بنفس غير وقلم نازل علي وشي وببص لقيتني قاعد جنب امي علي الكنبه رافع رجلي ببعبص نفسي وبلعب في زبري ماما : قوم يابن الخول يامتناك انت نسيت نفسك ولا ايه يخربيتك دا انت ولا الشراميط نفسهم قوم استر نفسك دا انت خساره فيك الزبر اللي انت شايله دا قوم ياخول

(لبست هدومي وعدلت نفسي وبصيت في الارض مش عارف ابص لها )

ماما : بص بقي ياروح عين امك طالما انت لا نافع في شغل ولا مشغله ولا هعرف ارجعك راجل تاني يبقي تشتغل معايا
انا : مشتغلش في قهوه انا
ماما : هههههههههه القهوه دي للرجاله ياحبيبي انت هتشتغل متناك عارف يعني ايه متناك يعني هتتناك بس بفلوس وتحت عيني
انا : لا ياما مقدرش اعمل كدا قدامك
ماما : هيهيهيهيهيهي دا انت شويه وكنت هتنيك نفسك قدامي ياعره الرجاله ولا اقولك انت صح روح بقي اتناك ببلاش وخلي اللي ينيكك يبيتك عنده
انا : طب ياما وسمعتك في المنطقه
ماما : وانت يعني يابن الخول هتتناك هنا وبعدين انت مالكش دعوه انت تسمع كلامي وانا هستتك يابت ههههههههههه
انا: سيبيني افكر طيب ياما
ماما : تفكر في ايه ياخول انت انا خلاص قررت وقولت ويالا حضر نفسك هكلم البت الدلاله تيجي تنضفلك جسمك دا
انا : احا ازاي ياما ايه اللي بتقوليه دا
ماما : اومال هتنناك بوساختك دي متخافش مش هنضفلك جسمك كله هنضف حتت معينه وكمان علشان اجربك قبل ماوديك لحسن تكسفني وتعرني قوم يالا ياخول استحمي عقبال ما ام عفاف تيجي يالا امشي انجر من وشي......انتهي الجزء الاول






الجزء الثاني




انا : ازيك ياام عفاف وازيي بنتك كويسه
ام عفاف : الحمد *** بخير
ماما : يالا انتو هتترغو اهو ياام عفاف عايزاكي تنضفيلي الخول دا تخليه فله بيلمع
ام عفاف : *مستغربه * ازاي يعني يامعلمه
انا : ههههههههههه منتي عارفه امي بتحب تهزر وتفرفش يالا اسيبكو انا بقي
ماما : رايح فين ياخول اقعد هنا ويالا اقلع خليها تنضفلك جسمك
انا : انتي شاربه حاجه ولا ايه ياما ايه اللي بتقوليه دا طب انتي كويسه عيانه حاسه بدوخه طيب اخدك علي المستشفي
ماما : * مزهوله * جرا ايه ياخول انت هتعملهم عليا
ام عفاف : طب استاذن انا يامعلمه
انا : عارفه ياام عفاف بيقولولنا الام مدرسه بس انا امي مطلعتش مدرسه طلعت مزبله
ماما : طب يابن الخول انا هعلمك الادب وانتي امشي انجري لما اكلمك تيجيلي يالا
ام عفاف : امرك يامعلمه

( دخلت امي ورايا الاوضه وانا نايم علي السرير وبكلمها بكل برود وبضان )

ماما :انت ايه يابن الوسخه اللي عملته برا دا
انا : اهدي واقعدي
ماما : متتكلم عدل ياولا ايه اهدي دي وقوم اعدل نفسك بدل منسل الشبشب علي دماغك
انا : اهدي واقعدي
ماما : لما نشوف اخرتها اديني اتهببت
انا : هسالك كام سوال كدا معجبوكيش انا من ايدك دي لايدك دي عجبوكي هنشوف الدنيا مع بعضينا
ماما : اخلص يابن الوسخه متعصبنيش
انا : كنتي بتعلميني ليه ودخلتيني مدارس وجامعه ليه معلش تعالي علي نفسك وردي
ماما : علشان تبقي متنور ومفتح كدا
انا : حلو وام عفاف الدلاله دي بتخش بيوت المنطقه كلها وبترغي مع الدنيا كلها تضمني منين انها متجبش سيره انها عملت حلاوه لابن المعلمه زينات وان ابن المعلمه خول وبقي زي النسوان
ماام : خخخخخخخ هي تستجري تفتح بقها دا انا كنت فرجت عليها الحاره
انا : هو انتي ايش عرفك انها قالت مالنسوان هتعرف بس محدش هيقدر يقولك حاجه
ماما : قصدك ايه مش فاهمه
انا : قصدي اني فكرت في الموضوع ولقيتها مخسره معايا اول حاجه ملهاش لازمه اشيل شعر جسمي عادي في ناس بتتناك بشعرها ممكن ابقي احلق طيزي بس ....تاني حاجه هتناك بكيفي يعني لو ليا مزاج هروح مليش خلاص مش رايح اهدي بس واسمعي للاخر تالت حاجه ودا الاهم انا اللي اخطط مش انتي لان انتي جاهله وانا متعلم ولو مشينا ورا دماغك ياهنتحبس ياهنتفضح انا وانتي هاااا ايه رايك
ماما : استني كدا اشوفني اتكيست ولا لسا احااااا بقي انت عايز تاكلني انا المعلمه زينات بالكلام وتلبسني الاونطه وتمشي كلمتك عليا لا ياروح امك هتتناك وبمزاجي مش عاجبك مع السلامه معطلكش
انا : يبقي اتفقنا عديني كدا انا هلم هدومي وسايبهالك مخضره
ماما : برااااا انت بتهددني علي الاقل البيت ينضف من نجاستك وخولنتك

لميت هدومي في شنطه متناكه حقيره بس اهم حاجه خت اللاب معايا وقعدت افكر اروح فين وانا ماعيش فلوس لحد اما جيه في بالي اروح لواحد ناكني مره كنت عارفه من علي النت وقلت اكلمه اشوف مايته ايه كلمته قالي انا بطلت وماليش في الشمال وقفل في وشي * وبكسمك دا وقته حبكت تبطل علي حظ كسمي* فضلت الف لحد اما ليلت عليا قلت انا ارجع البيت انام علي السطح والصبح ابقي فكرت هعمل ايه وراجع عادي بيتنا طلعت علي السطح قلت اقف اشرب سيجاره وابص علي الحاره لقيت سمر واقفه في البلكونه بس مستخبيه ورا الستاره وعماله تبص علي شقتنا وتتحرك يمين وشمال اكنها متابعا حاجه انا قلت ايه المجنونه دي تلاقيها بتحب تتسنط علي الجيران ولا حاجه ومفيش دقيقتين ولقيتها بتدعك في بزها انا قلت احا كدا في حاجه امي شكلها بتتناك تحت اصلها بديهيه اووي يااما امي بترقص لسمر ملط ونزلت جري علي تحت رحت فاتح بالمفتاح وداخل بالراحه لقيت امي نايمه وضع الكلبه وواحد عمال ينيك فيها بس صوتها اكنها بتمثل مش صوت واحده متكيفه والراجل هو اللي بيجعر وهو بينيكها وقفت ثانيتين من الصدمه كدا وبصيت علي زبي لقيته نايم قلت كويس يبقي انا مطلعتش معرص ورحت رازع الباب برجلي بدخله سينمائيه ورايح علي الراجل هو كان ضخم نيك بصراحه ورحت بالشلوط في بضانه وامي بتلطم وبتستر نفسها وانا رحت جايب الكرسي ولسا هنزل بيه علي راس الراجل راح قايم زاققني وقعت دماغي اتفتحت وهو جري رحت قايم مدروخ شويه يادوب وقفت ورحت واقع من طولي ........ فقت لقيت امي جنبي واخداني في حضنها وبتعيط

انا : هو فين ااااااه يادماغي هو فين ابن المتناكه دا انطقي ومين اص ااااه اصلا دا
ماما : غلطه وغلاوتك عندي غلطه وماهتتكرر
انا : دلوقتي غلطه وكلنا بنغلط ومقلتيش لنفسك ليه لما كل يوم تقوليهالي ومرحمتنيش وكأنه بمزاحي ان ابقي متناك
ماما : خلاص وحياه امك يااحمد كفايه
انا :احاااااااا احمد انتي لسا فاكره اسمي دا انتي عمرك منطقتيها
ماما : استاهل ضرب الجزمه انا اللي قسيت عليك ونسيت انك برضو ابني سامحني يابني
انا : بس انا منستش
ماما : يعني ايه
انا : يعني ياكسمك من النهارده في كلام تاني وكلمتي اللي هتتسمع في البيت
ماما : * بصعبانيات * بتشتم امك ماشي يااحمد
انا : لا فكك من الشويتين دول
ماما : متخلنيش اقسي عليك بعد ماقلبي حن ورضيت عنك وحسيت انك راجل وخايف عليا وخايف علي عرضي وشرفي
انا : هي كلمه مش هكررها تاني انا راجل البيت وانسي انك امي زيك زي اي كرسي في البيت
ماما : طب يامتناك يابن الوسخه فاردلي كسم عضلاتك وعاملي راجل كسمك اشرب من البحر اثبت ان انا عملت كدا
انا : عايزه اثبات لاااا مش هديلك اثبات عارفه ليه علشان انتي متناكه وشرموطه وعايزه تتناكي زي منا عايز اتناك بالظبط وفرحانه ان ابنك هيتناك وهتتناكي براحتك علي قفايا صح ياكسمك
ماما : *بترزعني بالقلم * خخخخخخ احا انت اتجننت انت بتقولي انا شرموطه وعايزه اتناك يامتناك يامعرص ياللي الفرق بينك وبين النسوان الشنب ياكسمك ياشيال الازبار ياللي بتتناك من العيال ياللي لما الرجاله تقول يانيك طيزك تقول انا هنا احا يااااااالا خخخخخخخخخخخخخخخ بدل متعمل راجل عليا اعمل راجل علي اللي ناكني علي فرشتي وهتك شرفك وضربك وانت وقعت زي الفرخه يالا ياخول فوق واصحي لنفسك

رغم كل الشتايم دي بس برضو امي مكانتش بتشتمها من قلبها زي كل مره كانت الاول شخرتها بتسمع ولا اجدع راجل بيشخر بس شخرتها المره دي مكتومه...... فلقيت نفسي بكل هدوء معرفش جبته منين بنزل بنطلوني وبلعب في زبي وباصص لها في عنيها لقيت عنيها بتبربش سنه بسيطه وبتبص علي زبي وتبص عليا وهي بتتكلم وانا مبردش عليها لحد اما زبي وقف

ماما : انت بتعمل ايه يابن الخول بتضرب عشره علي امك يامعرص وتبص علي زبي وهو بقي واقف نيك وتبصلي انطق ياخول بدل مالطشلك انطق بدل مااخصيك واقطعهولك طب يابن المتناكه انا هوريك

رحت ماسك ايديها وشديتها علي زبي هي من المفاجاه تنحت شويه وراحت ساحبه ايدها ونزلت بيها علي وشي بالقلم انا رحت ساحب ايديها تاني ونزلتها علي زبي راحت ساحباها وعلي وشي بالقلم تاني رحت ماسك ايديها وبشدها علي زبي لقيتها سايبه ايديها رحت انا سبت ايديها وقربت وشي من شفايفها وهي تبص لشفايفي وتبصلي وشامم ريحه نفسها وهو سخن هيجني اكتر رحت مقبل عليها بشفايفي بايسها فشفايفها بوسه قعدت بتاع 10 دقايق ببوس في شفايفها بس واللي مهيجني اكتر انه احا انا مش مصدق انا ببوس امي وكمان ايديها علي زبي اححححح علي دا احساس بقي ام لسان ابن متناكه زفر قلبت قطه من بوسه واندمجت معاها في البوس بعديها بصتلها في عنيها ولسا هنزل علي بزها اطلعه من الجلبيه

ماما : لا انا هايجه لوحدي مش لسا هتهيجني دخله علي طول
انا : احااااا انا عايز استمتع بلحمك واشوفه
ماما : همتعك بس دخل زبك واعمل بعديها اللي انت عايزه

( ورحت مدخل الطربوش(راس زبي) بس في كسها وخرجته ودخلته تاني وطلعته يجي 5 مرات وهي توحوح تحتي )

ماما: لا يابن المتناكه شعل التغميس والتحنيس دا ااااااااح بيبهدلني دخله علطول متعذبنيش
انا : مش عاجبك بلاش اطلعه خالص
ماما : لالالالالالاالالا خلاص خلاص اعمل اللي عايزه بس ريحني

وبتدعك في كسها وانا بدخل راس زبي فيها وكل شويه تقرب بكسها عليا رحت مدخله مره واحده في كسها شهقت حته شهقه وفتحت بقها علي الاخر بس مصوتتش وعنيها مبرقه وعايزه تصوت بس انا كنت بدخل زبي واخرجه بسرعه نيك فيها كنت بفتري عليها بطلع كل اللي عملته فيا كنت عايز اعلمها الادب وهي فضلت مبرقه وماسكه في دراعاتي وانا نايم عليها وبوقها مفتوح علي اخره ونفسها يعتبر واقف اكنها اتشلت فضلت دقيقتين ادخل واطلع بسرعه بعزم ماعندي لحد ماسحبته من كسها مره واحده راحت مطلعه كل الصويت اللي حوشته وابتدت تتنفس *اكن كان حد كاتم نفسها بايده وفجاه شال ايده * وعرقت جامد وانا امي من النوع اللي بتعرق بسرعه لانها قلبوظه ومدملكه بطيازها ببزاها بكل جسمها نفس جسم المعلمين اللي بتشوفهم في التليفزيون بالظبط المهم وهي بتاخد نفسها وبترتاح كدا رحت انا مدخل زبي في كسها تاني وقعدت انيك بسرعه وبافتري زي المره الاولانيه بس مكملتش دقيقتين برضو وخرجتو وهي نفس التعبيرات ونفس الحركات وكل اللي علي لسانها متفتريش عليا ابوس ايدك متفتريش كررت الحركه دي يجي 3 مرات وفي المره الرابعه كنت بجيب بس مقدرتش اطلعه ابقي بكدب لو قلت اني كنت قادر اطلعه اصلا دا كسم الاحساس

تخيل معايا كدا وانت بتقرا ان زبك في كس امك بتنيكها وباصص في عنيها وبتفتكر كل لحظه من حياتك معاها وبتقول في عقل بالك احاااااا بقي انا بنيك امي اللي كانت وكانت وكانت وكانت مقدرش اقولك غير انه في اللحظه دي عقلك كسمه وزبك هو اللي مسيطر وبتلاقي نفسك بتحب امك اكتر واكتر وتبقي عايز تبوس وتحضن وتلحس كل حته في جسمها ابتدي كدا اتخيل معايا امك لما كنت بتشوفها وهي موطيه بتلم الغسيل من الارض والكلوت باين من تحت جلبيتها ابتديت تتخيل في الصبف وهي قاعده في البيت بقميص عريان بزازها باينه من تحتيه ومش لابسه سنتيانه ابتديت تتخيل لما كنت تخش الحمام تلاقي كلوت امك موسخ تمسكه وتشم فيه وتضرب عليه عشره كام مره كان نفسك تبقي بتشم كلوت امك وهي تخش تقفشك وتقولك للدرجه دي هايج عليا وتنزل تمصلك زبك وانت في الحمام ابتديت تتخيل لما تخش عليها المطبخ تلاقيها موطيه علي فرن البوتجاز وانت واقف وراها نفسك تعدي من وراها وتحك زبك في طيزها ابتديت تتخيل لما كنت بتحضنها عادي وتحس ببزازها علي صدرك كام مره زبك كان واقف وامك خدت بالها منه كام مره هرشت ودعكت في زبك قدام امك وهي شافتك كام مره وهي بتوطي تمسح بزازها كلها كانت مدلدله وباينه وكان نفسك تطلعهم وترضعهم ابتديت تتخيل وانت بتهزر معاها وايدك بتلمس بزازها من غير قصدك كام مره اتخيلت انك تبقي بتضرب عشره وامك تخش تشوفك وتنزل علي زبك تمصهولك وتقولك اوعي خليني اريحك انا بشفايفي خليني امصهولك يا (اسمك ) كام مره تخيلت انك تفتح عليها اوضتها تلاقيها بتلعب في كسها تقوم داخل عليها وتقولها ياماما متتعبيش نفسك وانا موجود انا هريحك ابتديت تتخيل وهي بتصحيك الصبح وانت زبك واقف في البنطلون ونفسك تصحي تلاقي امك بتلعبلك في زبك او بتمصهولك كام مره اتخيلت امك وهي بتقولك يالا نيكني بسرعه قبل ماابوك يجي كام مره اتخيلت امك بتتنطط علي زبك وبتوحوح وبتقولك نيكني نيكني ابوك مبقاش قادر يكيفني انا امك وشرموطتك دخله فيا اوووي يا ( اسمك ) احساس حلو صح احساس ان مش لازم تتجوز علشان تنيك ولا تقضيها ضرب عشره لا خلاص معاك واحده في البيت 24 ساعه تنيك فيها وقت ماتحب منها ام تصرف عليك من جيبها ومنها شرموطه تحوشلك لبنك في كسها .......... نرجع للقصه

ماما: يخربيتك احاااااااااا اومال ازاي خول بس يخربيتك فرهدتني
انا : علشان تعرفي ان الخولات بيكيفو اكتر من الرجاله
ماما : كسم اللي يقول عليك خول انت راجل وسيد الرجاله احاااا انا اترزعت زب ماخدتوش من ايام ابوك اما كان عايش
انا : دا ابويا كان زبير بقي
ماما : منتا مورثتش منه غير زبه يابن الخول اااااااااااااااه هريتلي كسي يخربيتك انا حاسه اني جبت ددمم
انا : وريني كدا
ماما : للاالاالالالالال انت بتعمل ايه متلحسش متلحسش ياواد مش منضفه خرقي اححححح ياواد ايه مبتتهدش طب استني هقوم انضفه واجيلك تعمل اللي انت عايزه ييحححح ياواد اااااه عايزني اجيبهم طيب هجيبهملك الحس كماااان كمااااان دخل لسانك لاااا جوا جواااا ااااه اطلع فوق شويه ايوااااا ااااااااااااااه في الحته دي الحسها اووووي متسبهاش كمل كمل ااااااااااااااااااااااااااااااااااه

(وابتدت تنزل بس مكنوش كتير كانو عادي شويه عسل صغيرين وانا طبعا كنت نضفتلها كسها من لبني وعسلها بلساني وبلعته)

ماما: يخربيتك انت بلعت كله
انا : احااااا كسم شرمطتك ولبونتك دي
ماما : هههههههههههه مبسوط ياواد
انا : اوووووووووي ياما اوووووي
ماما : طب ايه رايك تسيبك من شغل الخولات دا وتبطل تتناك ولما تبقي هيجان تعالي نيكني وانا هبسطك وادلعك واريحك
انا : لا ياما دي حاجه ودي حاجه
ماما : ياض خساره تبقي خول انا خايفه عليك بعد محسيت بزبرك جوايا وحلاوتك في النيك مستخسراك تتناك حرااااااام يبقي عندك الزبر دا وتتناك ياخول افهم وبعدين انت متنكتش غير كام مره يعني لسا في الاول تقدر تبطل ومتشتغلش عند حد انزل معايا القهوه وامسكها انت وابقي معلم زي ابوك **** يرحمه ياووااااد انا بفتحلك طاقه القدر هتبقي معلم ومعاك فلوس وبتنيك وقت ماتحب دا انت ولا سلطان زمانك ياواااد متخليش العلوقيه تاكلك
انا : طب ياما علشان مقدرش اوعدك واخلف وعدي معاكي هسمع الكلام بس لو جيت في مره نفسي هفتني اتناك مش هتقولي لا
ماما : طالما مره كل فين وفين مش مشكله وانيكك انا ساعتها
انا : ولو مكيفتينيش
ماما : ابقي قول عليا شرموطه لو مكيفتكش
انا : انتي كدا كدا شرموطه اصلا لو مكيفتينيش هجيب اللي يكيفني وفي اوضتي كمان استبينا
ماما : ماشي يابن بطني استبينا ............................... ....................... انتهي الجزء الثاني







الجزء الثالث





دقدق : تمام اوامرك ياسيد المعلمين
انا : بس اسمع في الانجاز دقيقتين والاقيك هنا
ماما : ومالقتش الا دقدق اللي تبعته مشوار زي دا
انا : احنا قولنا ايه انا دلوقتي المعلم
ماما : وسيد المعلمين كمان بس برضو مقولتليش اشمعنا سمر يعني اللي عينك منها
انا : القلب ومايريد ياحنينه
ماما : وانت ياض فاكر نفسك خلاص بقيت معلم دا انت ماسك القهوه مبالقكش اسبوع
انا : دا انتي وليه فصيله ياما وفيها ايه يعني لما اخطب البت وبعدين الجواز علي مهله يجي واحده واحده ... شيشي انتي بس شيشي
ماما : لينا كلام لما نروح بيتنا
دقدق : شفتها وهي نازله وخرجت برا الحاره
انا : طب سلام انا ياما

( جريت رحت ورا سمر عايز الحقها لقيتها بتركب توكتوك رحت راكب في توكتوك وراها لحد اما لاقيتها نزلت ونزلت وراها )

انا : يامصطفي يامصطفي
سمر : *بتبص وراها * ايه دا احمد بتعمل ايه هنا
انا : كويس انك بصيتي مكنتش عارف اناديلك باسمك فقلت اناديكي باسم ابوكي
سمر : كلك شهامه بس برضو بتعمل ايه هنا
انا : انا بصراحه وعلي بلاطه بحبك وشاريكي وعايز اجي اتقدملك
سمر : انت عبيط يااحمد
انا : ولزمته ايه الغلط دا بس
سمر : وهتسكني فين بقي مع امك في الاوضتين وصاله وهتصرف عليا منين من قهوه امك وهتعرف تشكمني ولا امك اللي هتشكمني
انا : طب مانيجي نقعد ونتكلم بدل الوقفه دي ولو معجبكيش الكلام امشي
سمر : طب انا طالعه لواحده صحبتي ساعتين وهنزل اديني رقمك اتصل بيك تجيلي علي كافيه الاهلاويه هتلاقيه بعد الشارع دا بشارعين
انا : طب مستنيكي عليه من دلوقتي
سمر : براحتك .يالا سلام

(بعديها ب3 ساعات علي الكافيه )

سمر : كل اللي قلته كويس بس انا بحب ابقي ست بيتي انا اللي امشيه ميبقاش حد تاني يمشي كلمته معايا
انا : مش فاهم
سمر : يعني امك ملهاش دعوه ومتدخلش طالما عايزني اعيش معاك وطبعا الشقه هتتنضف والعفش يتغير وانت فاهم
انا : اللي تؤمري بيه
سمر: في حاجه كمان بس من غير كسوف انت دلوقتي هتبقي جوزي يعني منظرك من منظري
انا :ايه هي
سمر : امك متمدش ايديها عليك تاني
انا : ايه اللي بتقوليه دا بس يعني دي امي وبتنكشني وتهزر معايا وبعدين اطمني الدنيا اتغيرت
سمر : ماشي يبقي اتفقنا

( وعملنا الفرح وتمام واتجوزنا وليله الدخله كنت ظابط ادائي والدنيا عدت وبعد جوازي بشهرين )

ماما : وبعدين يعني هتفضل واخداك مني كدا
انا : صوتك ياما لتسمعنا
ماما : بتحبها ياواد
انا : بدوب فيها ياما
ماما : طب وانا نسيتني دا انا اللي عملتك وخليتك معلم قد الدنيا تنساني كدا
انا : لا لو انتي الصادقه دا زبي هو اللي عملني وخلاكي تنخي وتركعي
ماما : طب ومالو مش عيب زبك زبك يعني بزمتك كسي موحش زبك
انا : لا مانا عندي الكس الاصغر والاحلي دلوقتي
ماما : طب ياخول ان معلمتك الادب
انا : لايميها بقي واهدي كدا لما يجيلي مزاج هقوم اكيفك
ماما : لا ياكسمك مش بمزاجك
سمر : خير ياحماتي في ايه
ماما : ملكيش دعوه انتي ياشرموطه انا وابني متدخليش
انا : جرا ايه ياما دي مراتي هي مين دي اللي شرموطه
ماما : مراتك ياخول خخخخخخخخ احا هتترسم عليا قدامها ولا ايه يامتناك
انا : طب لايميها ياما وعدي ليلتك
ماما : *بترزعني علي وشي بالقلم * مش ملايماها ياكسمك وريني هتعمل ايه
انا : ماشي ياما انا هعرف اخليكي تلايميها ازاي

( طبعا سمر دخلت علي اوضتها بتعيط وانا دخلت وراها اصالحها )

انا : حقك عليا انا امسحيها فيا
سمر : *متنرفزه وبتعيط *انا غلطانه اني اتجوزت خول زيك امه بتلطشله طلقني بدل ماافرج عليك الناس
انا : جر ايه انتي كمان وانا مش مالي عينك ولا ايه
سمر : هيهيهيهيهيهيهيهيه ولا تملي عين كلبه بلدي حتي اوعي يابن الوسخه من وشي انا رايحه بيت ابويا
انا : مفيش خروج من البيت علي جثتي
سمر : طب عديني يااحمد بالزوق بدل مااوريك الوش التاني
انا : *بضربها بالقلم * احا انتي بتهدديني دا انا اطلع مي
سمر: *بتردلي القلم علي وشي * انت بتمد ايدك عليا ياخول
ماما : (امي واقفه علي الباب بتضحك ) راااااجل اووووي ياواد مش عارف تشكم انا هوريك تشكم ازاي ...سيبي يابت الشنطه اللي في ايدك دي واقعدي مكانك
سمر :حاضر يامعلمه
انا : *مذهول * احااااااا ازاي
ماما : اسمع ياننوس عين امك الكلام انا كنت واخداك علي الحنين بس انت ابن وسخه لازم تاخد بالجزمه علشان تتعدل وانت فكرك ياخول ان زبك دا هو اللي خلاني انخ هيههيهييههي تبقي حمار انا مره ولا يكيفني عشر رجاله مره واحده وعلشان كدا سبتك تعمل اللي في دماغك وتحس انك سلطان زمانك واشوف هتفضل تحت طوعي ولا الجراءه هتركبك وكنت عامله حسابي لليوم دا اسمع بقي الكلام اللي يحبل ويجيب عيال يابن بطني مراتك متناكه وانا اللي بوديها تتناك بنفسي من بعد جوازك باسبوعين اسمع بس وافهم بعد جوازك باسبوعين وقعت بلسانها وعرفت منها انها شافتني لما كنت بتناك وانت قفشتني وعلشان اكسر عينها ختها معايا مشوار واتناكنا احنا الاتنين وخلتها تتكيف وتتبسط ومن غير مااصورها ولا امسك عليها اي ذله هي حبت الموضوع لوحدها هيهيههيهيهيهي مراتك شرموطه اصلا وعلشان كدا شغلتها معايا ومسكتها فلوس في ايديها ياكش تكون فاكر ان ايراد القهوه العيان دا هو اللي بصرف عليك منه ياحبه عين امك ولا انا بقيت معلمه والشنبات بتخاف مني بالساهل لا فوق واصحي كدا
انا : وانا ايه المطلوب مني بتقوليلي الكلام دا دلوقتي ليه
ماما : هتعرص عليا انا ومراتك مش عاجبك مفيش مشكله انا ممكن ابطل انا وهي بس تكفينا هتقدر تكيفنا احنا الاتنين
انا : واقوم بعشره زيكو بس كله الا التعريص ياما
ماما : ههههههههه طب متسخنش اوووي كدا انا بتناك مرتين في اليوم
سمر : *بكبرياء وعظمه * وانا بتناك 3 مرات
ماما : هتقدر علي خمس مرات في اليوم متخليش الحماس ياخدك هتقدر يومين تلاته وبعد كدا هتبقي زي الخروف هاااا قلوت ايه
انا : طب مانا ممكن اطلقها وكسمها تغور في اي داهيه واكيفك انتي بس
ماما : براحتك طلقها دي بتاعتك انت بس شوف مين هيريحلك طيزك اللي بتاكلك مين اللي هيبعبصك ويحننلك عليها وانت بتنيك لو مراتك قدرت تعمل كدا انا مقدرش انا مبتناكش من خولات ولا بنيك خولات
انا:* ببص لسمر ومكسوف * وانتي تقوليلها حاجه زي دي ليه دي بيني وبينك
سمر : علشان انت خول وبتحب تاخد فطيزك حتي بص * وراحه زرفاني بعبوص نطيت من علي الارض * عرفت بقي انك متناك
ماما : لا يابت متقوليش وريني كدا * وراحت مبعبصاني هي كمان * لا يابت برضو مش مصدقه
سمر : طب استني هوريكي وطي ياخول ( وانا زي المتخدر وطيت ونزلتلي بنطلوني وكلوتي وراحت فاتحه طيزي بايديها ) بصي ياحماتي خرمه واسع ازاي
ماما : يابت مش شايفه حاجه استني كدا اتاكد بنفسي * وراحت جابت زيت ودهنت صباعها وراحت مدخلاه في طيزي
انا : ااااااه ياسمر عيب انا برضو جوزك مينفعش كدا اااااااااااه
ماما : ( وصباعها لسا داخل طالع في طيزي ) ااااااه ايه وانا لسا عملت حاجه انا لسا بشوف بس قال جوزها قال دا انت مراتها ولا ولا متقمطتش طيزك يالا سيبها ايوووا كدا
انا : ( وحسيت ان خرمي بينبض وطيزي بتفتح وتقفل لما تطلع صباعها ) اااااااه ياما كملي كمان ياما دخليه للاخر كله كله ياما
سمر : ههههههههههههههههههه اخرسي يابت هنكيفك اهدي .....مشوفتيهوش بقي ياحماتي وانا مخلياه قاعد علي الارض ومخلياه طالع نازل علي الخياره بينيك نفسه بيها
ماما : لا اشوف بنفسي واحكم
انا : كفايه بقي حرام عليكم اااااااااااه انت بتعملو فيا كدا ليه مش قادر حرقان في طيزي بتاكلني
سمر : واحنا عملنا فيك حاجه لسا انتي يابت اللي هايجه وعايزه تتناكي مش انتي عايزه تتناكي يابت
انا : اححححححح عايزه اتناك اووووي
ماما : هههههههههه (بتضربني بالقلم علي وشي ) اخس علي قله الاصل عيب لما تقول لمراتك انا متناك المفروض تقولها انا متناكك انتي تقولها ايه * وبتضرب تاني علي وشي
انا : ااااااه حاضر حاضر انا متناكك انتي
سمر : بعلوقيه ودلع * ايه بتقول ايه عايز تتناك ياحرااااااام بس اانا معنديش زبر انيكك بيه هنعمل ايه بقي نصيبك كدا
ماما : بت عيب تقولي كدا علي مراتك لازم تكيفيها بدل متتناك برا وريني كدا صوابعك مش بطالين ... بص ياخول علي الصوابع اللي هتنيكك وتعالي الحسهم يالا ومصهم

كانو سابو طيزي وانا خرمي بيفتح ويقفل وحاسس بنار في طيزي وانا واقف ساند علي الدولاب عمال احك طيزي في الدولاب قدامهم وروحت موطي بسرعه علي ايد سمر قعدت الحس في صوابعها راحت هيا ساحبه ايديها ورزعتني بالقلم وامي راحت بكف ايديها وبعزم ماعندها وانا موطي وراحت ضرباني علي الخرم من تحت لفوق اكنها بتغرف انا رحت مصوت ونطيت لفوق لقيت سمر راحت مستقبلاني بقلم علي وشي فكرت ساعتها انه خلاص وان اخر لحظه في حياتي في الرجوله انتهت وان انا بكتب اول حروف اسمي في عالم الانوثه فضلت امي تضربني وهي بتغرفلي بكف ايديها وانا انط وسمر ترزعني بالقلم كررو الحركه دي 4 مرات وبيضحكو ومسخسخين علي منظري وانا بتنطط وكمان من الضرب علي خرم طيزي خلالها تنبض اكتر وتحمر وبقفل وتفتح بسرعه ورحت في ثانيه نازل علي ركبي في الارض وبوست ايد امي

انا : ابوس ايدك ياما ارحميني اكلاااان في طيزي مش قادر
ماما : بوس رجلي يااحمد ياابني ياحبيبي

ببوس رجل امي بلهفه وبسرعه وهي بتضربني برجليها علي وشي وتضربني علي بقي خلتني افتحه ودخلت صوابعها جوا بقي انا فضلت امصهم والحس فيهم بكل لهفه وشوق وشغف وفضلت تلف رجليها قدام لساني وانا لساني بيلحس كل حته في رجليها ورحت رافع راسي لفوق ببصلها بعيون كلها استعطاف وذل انها تريحني لقيتها بتشاورلي بعنيها اني اكمل فضلت ابوس والحس وطبعا موطي وخرم طيزي مفتوح علي اخره وبييفتح ويقفل من الهيجان وكان ناحيه سمر ومدرتش بنفسي غير وسمر نازله عليا بعزم ماعندها بالحزام علي طيزي وهي مرفوعه كدا ومن قوه الضربه واللسعه والخضه انا اتنطرت لقدام راسي اتخبطت في رجل امي كانت هتقع وقاعد علي الارض ماسك طيزي عمال ادعك فيها من الوجع واصوت زي التلميذ اللي بيتعاقب وسمر نازله عليا بالحزام علي جسمي وانا مش عارف ارفع ايدي اتفادي الحزام لاني لسا بدعك في طيزي من الوجع وبرجع بجسمي لورا لحد ماتزنقت في ركن الاوضه وامي بتلطشلي بالاقلام

ماما : اخرس يالا هسسس مسمعش صوتك ولا كلمه هاااا ( وتضربني بالقلم علي وشي ) بسسسس صوتك صوتك (وتضرب علي وشي بالقلم ) كل لما تصوت هنفضل نضرب فيك هاااا ايوا كدا صوتك يوطي تتخرس خالص
سمر : هااااا لسا عايز تتناك
انا : مش عارف هي عايزه ايه يعني هي بتضربني علشان بتناك وعايزاني ابطل ولا بتضربني علشان عايزاني اقول اه عايز اتناك ….اللي تشوفيه ياسمر
سمر : *بالحزام علي وشي * اسمها ستك سمر
انا : (اول منزل الحزام علي وشي صوت جامد من الوجع ومسكت عيني ) اااااااااااااااااااه
ماما : ايه يابنت المتخلفه انتي دا وشه انتي هبله روحي بسرعه هاتي ازازه مياه معلش ياحبيبي معلش يابني ( وبتدعكلي في عيني ) منتا اللي عايز كدا وبتحب كدا اوعي ادعكهالك ياواد اوعي ايدك متخفش امك جنبك (وبتطبطب عليا وعلي ايدي اللي علي عيني
سمر : ( بتدلق مياه علي راسي ووشي ) حقك عليا انا معرفش سخنت ليه كدا مكنش قصدي
ماما : (بتدعك في عيني وتغسل وشي) هااااا وريني كدا استني انفخلك فيها
(انا ابتديت اهدي شويه وافتح عيني واقفلها لقيتها كويسه ولقيت زبري وقف علي اخره لما تخيلت الضرب والبعبصه وكمان كنت قاعد وخرم طيزي علي البلاط وكان ساقع فهيجني اكتر
سمر : الحقي ياما دا زبره بيقف
ماما : يخيبك واد وانا اللي اتخضيت عليك بتحب كدا يااحمد اومال عاملي زبين راجل في بعض ليه دا الخولات ارجل منك
انا : * ببصلها وشفايفي بتترعش وبصوت ممحون * اما انا عايز اتناك بقي ياما مش قادر كفايه
ماما : طب قوم ياقلب امك اقف روحي يابت هاتي خياره وتعالي
وامي قعدت علي طرف السرير وقالتلي تعالي اقعد علي حجري قعدت علي حجرها ولفيت رجلي حوالين ضهرها وطيزي برا السرير وهي واخداني في حضنها وكانت سمر جات قعدت علي كرسي ورايا وبتدخل حته من الخياره وتطلعها وحته وتطلعها وحته وتطلعها وراحت مدخلاها مره واحده دخلت لحد نصها انا صوت ونطيت لقدام في حضن امي اكتر وبقفش في ضهرها من الوجع لقيت سمر بتضربني علي طيزي و لقيت امي بتطبطب علي ضهري
سمر : وطي صوتك ياوسخه صوتك ميعلاش
ماما : بتطبطب علي ضهري معلش ياقلب امك استحمل ياحبيبي يابت بالراحه عليه دا خرمه لسا بنت بنوت هههههههههه
سمر : هههههههههههههه بنت بنوت ايه دا واخد نص الخياره وياخدها كلها كمان
ماما : لا متقوليش طب وريني كدا
سمر : اهوه ياما بصي
وراحت مدخله الخياره بتزوق فيها جامد وانا اصوت وامي تطبطب علي ضهري ولقيتها راحت منزلا ايديها من تحتيا وبقيت امي هي اللي بتزق الخياره في طيزي من تحت وانا في حضنها ونايم علي كتفها وراحت شاخطه فيا
ماما : استحملي يابت متخافيش هو في اوله صعب بعد كدا هترتاحي بصلي في عيني يابت وانا بنيكك
ورحت رافع راسي من علي كتفها وببصلها وعيني بتقفل من الهيجان وبتنفس بسرعه وبتاوه زي الشراميط وهي عنيها كلها قوه وجبروت وبتبتسم ابتسامه خفيفه وكل لنا تلاقيني ابتديت استمتع واهدي تقوم زقه الخياره مره واحده فطيزي جامد اقوم انا ناطت ومصوت وابصلها في عنيها الاقيها متكيفه اوووي من منظري وانا بوحوح واتاوه علي حجرها
ماما : صوتي يابت صوتي قدام مراتك احاااااا بقيتي بتتناكي قدام مراتك يابت ومن مين من امك دا انتي اااه منك انتي دا ابوكي لو عايش كان فشخك خلاكي شرموطه رسم.......... احا يخيبك شوفي الواد وشرمطته نازل طالع علي الخياره ازاي
سمر : ههههههههههههههه مش قلتلك ياحماتي انك مخلفا مره متناكه مش راجل حتي بصي (وراحت سمر هي اللي مسكت الخياره بدل امي وبتدخلها زي ماهي في طيزي )*قربت من ودني * قول انا مره
انا : انا مررررررررررررررررره
سمر : قول انا متناك مراتي
انا : انا متناك مراتي وشرموطها ومعرص عليها اااااحححححححححح ..* ورحت ناطر جايبهم علي نفسي وعلي بطن امي
ماما : هههههههههههههه يخيبك كل دا من خياره قوم ياشرموط من عليا بهدلتني (وراحت رزعاني بالقلم علي وشي وزقاني علي السرير وقامت
سمر : مش قلتلك ياحماتي دا كدا طول شويه عقبال ماجابهم
ماما : انا عارفه انك خول ومتناك بس مش كدا يخربيتك دا انت شرموط اوووووي
سمر : كدا احنا 3 نسوان في البيت محتاجين راجل يكيفنا نعمل ايه نعمل ايه فكري معايا كدا ياحماتي
ماما : عندك حق يابنتي طب هي كدا بقي مفيهاش غير اننا نتناك بقي كلنا سوا ونتكيف مع بعض
سمر : بس انا مقدرش اعمل كدا من غير ماخد راي جوزي .... ولا انت ايه رايك يااحمد
انا : * قاعد مرمي علي السرير وبحاول اقوم * اللي عايزين تعملوه اعملوه
ماما : يعني مش كفايه بتتناك لا وكمان هتعرص بكيفك دا انا مخلفا حته خول مفيش زيه اتنين في العالم
سمر : ههههههههههههه عيب ياحماتي اللي بتقوليه دا حمودي بيتكسف
انا : *بصوت مبحوح وقمت علي حيلي شويه * طب طالما وصلت لكدا يبقي نتفق مبدائيا كدا انا اللي امسك الفلوس
ماما : ومالو مش معرص ولازم تقبض علينا
انا : تاني حاجه استني هاتيلي بق مياه اشرب ريقي ناشف
سمر : خد الازازاه اهيه
انا : (بعد ماشربت ) تاني حاجه مفيش لاتصوير ولافيديوهات ولا الكلام دا ومحدش هيجيلنا هنا احنا اللي هنطلع الطلعه ونيجي رجلينا علي رجل بعض مفيش حد لوحده يعني لوكشه واحده
سمر : طب افرض ملوش في الخولات عايز ينيك نسوان بس
انا : مش مشكله اقعد اتفرج
ماما : معرص معرص يعني
انا : مش دا اللي عايزاه ياكسمك اهو اديني بنولك اللي نفسك فيه
ماما : طب في حاجه تاني
انا : لا خلاص كدا
سمر : لا انا بالنسبالي في حاجه لسا عايزاها
انا : ايه هي
سمر: يعني انت يقيت معرص وكنت بتتناك مش هتفرق معاك لما تبقي خدام واظن انت جربت وزبك وقف وكنت هايج اووووي يابطتي هههههههه
انا : لو علي الضرب اكيد مش هقولك لا جات علي دي
سمر : مش الضرب وبس يعني عايزاك كلبي الحبوب تبقي خدامي وهتعرف كل حاجه في وقتها بس اهم حاجه مفيش في يوم تقولي لاء وانا هعرف اكافئك ازاي
انا : بصي هي خربانه خربانه مش هتفرق
سمر : يخليك ليا يابطتي ياشرموطتي انتي هههههههههههه
ماما : طب يالا جهزو حالكو هكلم اول زبون ونروحله ونبدا الشغل قوام قوام وانت نضف طيزك علشان هتتناك وتتبسط (وخرجت برا
انا : اخيرا هتناك وهحس بالزب الحقيقي جوا طيزي اخيرا هاخد لبن فيها وهمص زبر طبيعي ياااااااااااه احا دا انا مش هنضفها دا انا هخليها بتلمع
سمر : يالهوووووي للدرجه دي ياااحمد انا عارفه انك بتهيج من طيزك بس مش لدرجه انك تبقي شرقان علي زبر كدا متقنعنيش يااحمد انك اتناكت 3 مرات بس زي ماقولتلي ماهو اللي يعمل كدا ويوحوح زيك كدا دا واحد طول عمره بيتناك مش مبقالوش كام مره
انا : معرفش انا يمكن احساسي بالخولنه عالي شويه بس هي فعلا 3 مرات
سمر : واللي ناكوك يااحمد ازبارهم كانت قدا ايه طيب
انا : اللي كان علي النت كان راسه طخينه وعريض بس قصير وسيد اللي امي قفشتني معاه دا كان عيل بتاع 16 سنه بس كان زبره طويل ورفيع ووالتالت كان صعيدي طخين وطويل وعريض
سمر : يالهوووووووووي يعني اتفشخت في كل الاتجاهات بالطول وبالعرض
انا : حاجه زي كدا وكلهم كانو بيجيبوا جوايا
سمر: ليك حق طبعا توحوح وتموت علي الزب كدا دا انت ولا الشرقانه وانا اقول الخياره بالعها كلها ازاي و مش مكفياك ليه اتاريك بتاخد بالطول وبالعرض
انا : انتي اللي مفتريه كنتي بتزوقيها جامد لحد ماوسعتيني اكتر
سمر : وسعتك ايه يااحمد دا بعد الدخله بيومين كنت بديك في طيزك بالتلاته طيزك كانت بتشيل بالتلاته ياخول انت كنت واسع لوحدك
انا : بس غريبه يعني مكنتيش مستغربه لما قلتلك بعبصيني
سمر : انت ناسي اني البلكونه كانت في البلكونه وكنت بشوفك وانت بتنيك نفسك بالقلم وكنت بتبعبص نفسك ساعات و شفتك مره وانت لابس كلوت امك وبتحك طيزك في الحيطه وبعدين قلعته وقعدت تشم فيه وانت بتضرب عشره
انا : احااااااااااااااااا دا انتي كنتي عايشه معايا بقي
سمر : انت اللي متناك مكنتش بتقفل شيش البلكونه كويس
انا : واتجوزتيني ليه
سمر : علشان انا بحب النيك اووووي وبحب النيك الوسخ اي حاجه شاذه في النيك بحبها وكان نفسي اتجوز واحد زيك دايس في اي حاجه ولما جيت فاتحتني في الجواز انا كنت ملهوفه اكتر منك بس علشان انت خول وفكرك كله في زبرك مكنتش شايف غير جسمي
انا : يابنت المتناكين لعبتيها صح ولبست انا
سمر : لا ياشرموط انت لابسها من الاول ومتكيف ههههههههه راحت ضرباني علي فخدي وطيزك دي تشهد عليك ياخو......
ماما : جرا ايه ياجوزين منايك انتو لسا مجهزتوش طب ناجل المشوار يعني علشان تحبو في بعض شويه
سمر : لا ياحماتي خلاص هنجهز اهوه ................................... ................................... ..... انتهي الجزء الثالث







الجزء الرابع




انا : يعني ايه ياما اللي بتقوليه دا
ماما : هو ايه اللي يعني ايه هعيده تاني ماقولتلك الراجل اعتذر مش هينفع النهارده نروحله فانا كلمت واحد تاني هتفرق بقي معاك سنه ايه ولا هما كام واحد
انا : ياما يعني ايه يعني عايزاني اشوفكو بتتناكو من عيال صغيره اكبرهم 17 سنه
ماما : اول مره اشوف معرص وبيتشرط
انا : لا ياما مش معرص وبتشرط بس احا يعني لما عيال صغيره وانا واخدلهم مراتي وامي وبينيكوهم قدامي
سمر : اللي يشوفك كدا يفتكرك راجل ميشوفكش من شويه كنت ولا الشرموطه ههههههههههههههه
انا : *برزعها بالفلم علي وشها * جرا ايه ياكسمك نسيتي نفسك ولا ايه
سمر : *بتردلي القلم * خخخخخخخخخخخ احا انت هتعملهم عليا يامتناك دا لسا الخياره مطرح طيزك اهي مرميه
انا : *برزعها بالقلم * كلمه تانيه ياكسمك وبالجزمه علي وشك
سمر : * بتبرق بعين متغاظه * دكر يعني انت ماشي استحمل بقي يادكر
انا : * رحت ماسكها من شعرها * دكر غصب عن كسمك يابنت اللبوه

( ونزلت ضرب فيها خدت علقه محترمه لحد ماوشها جاب ددمم واترمت علي الارض وامي دا كله قاعده بتتفرج ومولعه سيجاره )

انا : وانتي بكسمك انتي كمان مش عاجبك الكلام ولا ايه
ماما : لا يادكر عاجبني الكلام وانا اقدر افتح بقي
انا : كسمكم شويه شراميط ملكوش عازه من هنا ورايح اللي فيكو هترفع صوتها هطلع كسمها فاهمين ...ردي انتي وهيا
ماما وسمر : فاهمين
انا : جاتكم الفرف نسوان وسخه

(سبتهم ودخلت الحمام )

سمر :يرضيكي يعني ياما اللي بيحصل دا شوفتي شورتك المهببه وصلتنا لابه
ماما: معلش يابنتي نصيبك كدا
سمر: لا دا مش نصيبي انتي اللي عايزه كدا
ماما : اصلك خايبه انا عايزاكي تقعدي وتتفرجي علي المعلمه وهي بتتصرف وميبقاش دا علي وليه*ماسكه شعرها * لو مخلتوش بنفسه يتحايل علينا نتناك ويقف لنا علي الباب بالفوطه يمسحلنا عرقنا بعد منخلص
سمر : يعني هتعملي ايه يعني
ماما : اتفرجي بس سيبيه زي ماهو وخديه علي قد عقله
سمر : حاضر ياما

(بعديها بيومين )

انا : انتي ياسمر ياسمرررررر خدي هنا
سمر : خير يااحمد بتزعق ليه
انا : خشي واقفلي الباب عايزك ... اقعدي بصي يابنت الناس انتي مراتي وانا بحبك وانتي عارفه كدا انا هسالك سوال وتجاوبي بصراحه بتحبيني ياسمر ؟
سمر : طبعا يااحمد بحبك ايه اللي بتقوله دا
انا : متمثليش انا بتكلم بجد قولي الحقيقه ياسمر سيبك من اللي بيحصل علي السرير والنيك وافكارك الشاذه دي انا بسال في العموم
سمر : بتبص في الارض بصراحه يااحمد مش عارفه انا زيك بالظبط نفسي اعيش حياه طبيعيه بس لما بهيج ميولي بتتغير مببقاش عارفه انا عايزه اعمل ايه ولا عايزه ايه واول مبهدا برجع طبيعيه تاني ساعات بندم وساعات لاء وكنت خايفه اني اتجوز حد ميفهمنيش زي ماانت كنت خايف من كدا بحبك او لاء فانت كاحمد بعيد عن اي حاجه للاسف مبحبكش لكن علي السرير بحبك ....دا كان في الاول لكن بعد كدا السرير هو اللي خلاني احبك يعني انت كشخصيه احمد عادي وفي السرير طبيعي انا لايمكن كنت احبك في يوم من الايام
انا : يعني السرير هو اللي مخليكي بتحبيني هو اللي خلاكي متقبلاني
سمر : اسفه يااحمد بس هي دي الحقيقه
انا : سمر انا لو طلقتك تضايقي
سمر : ايه اللي بتقوله دا يااحمد طبعا اضايق
انا : علشان هتفتقدي السرير ولا علشان هتبقي مطلقه
سمر : علشان ابتديت احبك يااحمد جايز مش بموت فيك او موصلتش اني اعشقك بس انا ابتديت احبك .... ليه دا كله يااحمد في ايه ؟
انا : طب ياسمر اسمعي الكلمتين دول اولا انا كان لازم اعمل اللي عملته من يومين واتخانق واتعصب عليكو لان دي امي وانا عارفها هي من الاول عامله حسابها علي عيال صغيره تنيكني وتنيككو علشان تكسر عيني خاااالص ابتديتها بدايه ناشفه صعبه ودي اول مره ليا اعمل حاجه زي كدا جايز لو كانت قدام شويه اكيد كنت هوافق لانه خلاص اتعودت انا عملت كدا علشان احميكي منها لان دي مره وسخه وسكتها اوسخ مش هتعرفي تخرجي منها بمزاجك اسمعي بس سيبيني اكمل انا عارف انك نفسك تتناكي قدامي قدام جوزك دا بيهيجك اكتر واكتر انا موافق اني اعمل كدا بس بعيد عنها ايه رايك نبعد عنها ونعيش حياتنا لوحدنا في اي حته وبالنسبه للفلوس متشيليش هم قلتي ايه ؟
سمر : انا معاك يااحمد في اي حاجه انت عليت في نظري اوووي بعد اللي قلته دا وطالما انت صارحتني يااحمد انا كمان هصارحك امك يااحمد ناويالك علي الشر ناويه تكسر عينك جامد كلمت ناس قدام عيني في التليفون يطلعولك البيت هنا ويكتفوك وينيكوك ويصوروك يااحمد وتهددك بالفيديو دا علشان تفضل تحت رحمتها علطول وهددتني لو قلتلك هتلبسني قضيه وانت عارف امك قادره .... هتقدر عليها لوحدك يااحمد لو مش هتقدر لوحدك انا معاك ايدي في ايدك ونمشي من هنا زي ماانتا عايز ونعمل اللي احنا عايزينه مع بعض انا موافقه
انا : انتي طالق ياسمر
سمر : *مندهشه * ايه دا يعني ايه يااحمد بتطلقني بتطلقني ليه

(بتدخل امي )

ماما : يعني ياوسخه دا ابني تربيتي ميقدرش يعارض امه وانتي فكرك ياشرموطه اني مش عارفه انك مصوراه وانتي نايمه معاه وبتنيكيه ياشرموطه وعايزه تضمني حقك لو غدرنا بيكي في يوم من الايام انتي شاكلك متعرفيش انتي بتتعاملي مع مين
سمر : *بتعرق وبتتوتر * يعني ايه مش فاهمه حاجه
انا : يعني ياحبه عين امك التمثليه اللي ابني عملها من يومين دي متفقين انا وهو نعملها واني اجي اتكلم في التليفون قدامك واعرفك اعمل ايه وبعديها يجي هو ياخدك علي الحنين وتجيبي اللي في بطنك ياتربيه وسخه بقي عايزه تغدري بيا وتاخدي الواد وتهربي وبعديها لو فكر في يوم يعصالك امر تهدديه بالفيديو هيهيهيههيهيهيههيهي دا انا المعلمه زينات ياكسمك وبالنسبه للفيديو انسي مش هتلاقيه اتمسح بخ شطبنا يالا ياواد طلقها بالتلاته ويالا ياوسخه علي بيتكو مشفش وش كسمك في الحاره ولا حتي واقفه في البلكونه
سمر : *بتعيط * متطلقنيش يااحمد
انا : سامحيني ياسمر انتي طال
سمر : بتحط ايديها علي بقي ابوس رجلك يااحمد بلاش هعيش خدامه تحت رجلك بس بلاش يااحمد تطلقني انا اسفه سامحوني ابوس رجلك يامعلمه بلاش يطلقني هعيشلكو خدامه بس بلاش ابوس رجلك يااحمد يااحمد انا بحبك و**** *وقعدت علي الارض تعيط منهاره
ماما : استرجل ياواد وطلقها
انا : * ببص عليها لقيتها بتبصلي باستعطاف وتوسل وانكسار * انتي انتي ط... مش قادر ياما خلاص نسامحها
ماما : انشف ياخول ارمي عليها اليمين نسامح مين دي وسخه *بترفصها برجليها * دي تبيعنا في لحظه اخلص ياعرص الست وارمي اليمين
انا : انتي طالق ياسمر
سمر: ليه يااحمد لييييييه انا بحبك ليه ترميني كدا لييييييييييه
ماما: يالا ياوسخه قومي انتي لسا هتئوئي مشفش وش كسمك تاني .........ابن امك بصحيح شاطر ياواد

(بعديها باسبوع في شقه مصطفي وماجد )

مصطفي : طب ايه يالبوه مش هتقومي تدلعينا وترقصي ولا ايه
ماما :ياراجل طب اخد نفسي دا انت هريتني جوا (وبتلعبله في زبه وهي قاعده علي حجره ) هو ايه مبيتهدش
ماجد : وانت ياخول يامعرص مامي هههههههههههههه خد الطبله دي وطبل لامك علشان تدلعنا
انا : عنيا ياغالي ماتيالا بقي ياما قومي دلعي الشباب هتتقلي عليهم لحد امتي
ماما : *بشرمطه * عنيا ياعرصي طبل عدل علشان الشباب تتكيف علي لحم امك وهو بيتهز
مصطفي : لااااا محبكيش وانتي لابسه عايزينك ملط ياقلبي
ماما : ياواد اختشي ابني قاعد ههييهيههيهيهي
انا : **** ياما مالراجل عنده حق اقلعي كدا وفرفشي

وقلعت امي هدومها ملط وبترقص وتهز في بزازها وتتشرمط بطيازها وانا والرجاله ازبارنا وقفت عليها وماجد مستحملش وراح قايم يحك فيها وهي بترقص من ورا ومصطفي من قدام عاملينها ساندويتش
وراحو قالعين كلهم بقو ملط وابتدو مصطفي يبوسها وايده بتلعب في بزها والتاني نازل علي ركبه بيلحسلها كسها وهي واقفه وامي ايديها علي زبر مصطفي بتدعك فيه وهو بيبوسها وانا رحت قالع هدومي وبضرب عشره علي منظرها وهي بتتناك من مصطفي وماجد........ مصطفي شافني بلعب في زبي راح جاي عليا وراح رابط ايدي ورايا في الكرسي

مصطفي : كدا احسن علشان تتفرج وتتمزج علي امك وهي بتتناك ومتجبش بسرعه ولا ايه ياام الخول
ماما : هيهيهيهيههيهي شوف الواد زبره واقف ازاي علي امه وهي بتتناك ااااه ياخول هيجتني يالا بقي عايزه اتناك عايزه اوحوح مش قااااااااادره
ماجد كان منيمها علي الكنبه فاشخ رجليها بيفرش بزبره علي كسها ومصطفي حاطط زبره في بق امي بتمصهوله وانا مش قادر زبي واجعني عايز ادعك فيه
ماما : كفايا بقي تفررريش كسي بياكلني موحوووووح دخله بقي ااااااااح
ماجد: اخرسي يالبوه (وراح ضارب بزبره علي كسها كذا مره ورا بعض
ماما : اوووووووف جننتني يالا بقي دخله ( وبتزق جسمها علي زبره وهو بيرجع لورا
مصطفي : مره بنت متناكه فرسه يابختك بامك ياخول بنت متناكه كربااااااااج احححححح عليها مصه زبر تهيج الخول
ماجد : مالخول هايج علي امه اهوه ههههههههههههههه ( وراح مدخل زبره مره واحده في كس امي
ماما :اااااااااااااااااااااه احااااااااا ليه كدا خخخخخخخخخخخ ( وراح مصطفي كاتم بقها بزبره
فضل ينيكو فيها واحد في كسها والتاني في بقها وبعدين ماجد قعد علي الكنبه وقعدها علي زبره ومصطفي واقف وراها وراح مميلها لقدام وبل زبره وراح مدخله في طيزها
ماما : اااااااااااح يالهووووووي مش قادره خخخخخخخ زبرين في طيزي وكسي مره واحده خخخخخخخ نيكوني افشخوني اوووووووي اووووي شايف امك يامعرص بتتناك بالاتنين مره واحده خخخخخ اااااااااه
كمان كمان ااااااااااااااه مش قادره نااااار ناااااار ولعتوني ياخولات مش قادره متطلعوش ازباركو كملو نيكوني اوووي نيكوني جااااامد غرقوني افشخوني قدام ابني ياعيال ااااااااح

وانا قاعد زبري علي اخره وعمال يتحرك لفوق وتحت ويتشنج ومش قادر عايز بس لمسه واحده واجيبهم وامي وهي بتوحوح ومنظر الازبار داخله خارجه في كسها وطيزها هيجوني اووووي ولقيت طيزي بتاكلني عايز اتناك انا كمان وخرم طيزي ابتدي ينبض يقفل ويفتح وعمال احك طيزي علي الكرسي وانا قاعد واحاول افتح طيزي علشان الخرم يلمس القماش اللي قاعد عليه ويحك في خرمي ونااااار في طيزي وزبري

ماما : كفايا بقي مش قادره ارحمووووووني انتو ايه مكن شغال مبتتعبوش ااااااااااح مش قادره جيبو بقي مش قادره اوووووف ياعيال كسي تعب مش قادره طيزي اتهرت ياولاد الوسخه كفايا

وهما ولا سألين فيها لحد اما مصطفي زود في النيك وبقي بينيك بسرعه وراح شاخر ومطلع زبره وراح فاتح بق امي وجابهم في بقها وهي بلعتهم ولا اجدع شرموطه انا المنظر دا تعبني لقيت زبري بيتنفض ورحت شاخر وجايبهم وزبري عمال ينزل في لبن ويتحرك لفوق وتحت

ماما : اااااااااح شوف الخول جابهم علي امه وهي بتتناك ازاي من غير مايلمسه دا انت شرموووط اوووي
ماجد : خخخخخخخخخخ هيجتني يابن المتناكه اوووووي ( وراح مزود في السرعه وراح مطلع زبره وجابهم في بق امي وبلعتهم برضو
مصطفي : خخخخخخ احا دا لسا ابنك زبره عمال يجيب في لبن دا كدا هيتصفي مننا ههههههههههه
ماما : هيهيهيهههيهيههيهيهي دا التعريص في دمك ايه جراكن جراكن
ماجد : طب مش حرام اللبن دا ينزل علي الارض قومي مصي زبر ابنك ونضفيه من اللبن

(جات امي علي زبري تمصه وانا كل دا عمال انزل في لبن لسا وهي تمص وتبلع لحد مهديت خاااالص وكان ماجد فكلي ايدي )

ماما : يخيبك ياواد كل دا لبن احاااااااا ايه المحن اللي فيك دا ياشرموطه قوم ياحيله امك اسند عليا ... اسندو معايا يامصطفي
مصطفي :احاااااا دا الواد مش قادر يصلب طوله اسندي عليا ياشرموطه اسندي

( وقعدنا شويه وبعديها لبسنا هدومنا ولقيت مصطفي بيطلع فلوس وبيديها لامي )

ماما : ينفع يعني تقل مني ياصاصا اومال انا جايبه المعرص بتاعي ليه هههههههههههههه
مصطفي : تصدقي عندك حق

(وراح مقرب عليا لحس الفلوس بلسانه وراح لازقها علي اورتي وقعد يضحك )

ماجد : يالا ياشرموطه انتي وابنك مش ختو حسابكو مع السلامه
ماما : ماشي ياوسخ ههههههههههههه
ماجد : وخدي ابنك المعرص في ايدك لحسن يتوه منك هههههههههه
ماما : تعالي ياحيلتي يامشرفني احا زوبرك واقف تاني انت مبتتهدش ياولا

( نزلنا وروحنا البيت نمنا وتاني يوم )

ماما : مالك ياواد من ساعه ماصحيت وانت مكشر كدا ليه
انا : مفيش ياما
ماما : لسا بتفكر فيها
انا : هي مين دي ياما
ماما : الوسخه اللي كانت عايزه تفضحك وتخليك معرص عليها وتبيعك بعديها
انا : دا علي اساس ان انا وانتي بنبيع سبح
ماما : بس انا امك ياواد يعني هبقي ستر وغطا عليك ياخول افهم استحاله افضحك
انا :خلاص ياما اقفلي علي الموضوع
ماما : طب اعمل حسابك كمان اسبوع عندنا طالعه خليجي ومراته
انا : ومراته هتهبب ايه في الموضوع وبعدين خليجي يعني مش هفهم منه كلمه
ماما : دا مصري عايش في الخليج ومراته عايزه ايه هتعرف لما نروح ... قوم غيرلي الولعه لحسن الحجر يبوظ

(بعد اسبوع في شقه الخليجي )

( اول مدخلنا الشقه لقيت واحده كربااااااج نييييك شبه هيفاء وهبي بالملي انا فضلت متنح مش فاهم دي ايه برضو ولا نوعها ايه قعدنا وشربنا وبنرغي وبعديها لقيناها دخلت غيرت هدومها وطلعت بحته بكيني ابن متناكه يلوح ولحمها ابيض بزازها جيلي نييييييك وطيازها مرسومه جسمها منحوت من الاخر تخيل هيفاء وهبي بالملي والخليجي راح قالع بقي ملط زبره زبر فحل ابن متناكه كبيره وطخين زبر واحد زنجي وقلعنا كلنا ملط الا هي وكان اسمها سلافه دلعها سوسو ... وقام الخليجي دخل مع امي اوضه النوم وانا وهي قاعدين برا

سوسو: ولعلي السيجاره
انا : *بولعلها * تحت امرك

هي قاعده جنبي وحاطه رجل علي رجل اناا ملط وهي لابسه البكيني بتشرب سيجاره وفي ايدها كاس وبتتكلم شويه خليجي وشويه مصري

سوسو : تعرف ان فيك شبه كبير من عود
انا : دا شرف ليا طبعا بس مين عود دا
سوسو : * بتضحك بشرمطه* طبعا ليك الشرف عود دا الكلب بتاعي ههههههههه... هو انت ازاي ديوث وزبرك بيقف مش المفروض الديوث دا بيبقي ايره (زبره ) صغير
انا : لا مش شرط يكون زبب
سوسو : *بتضربني بالقلم * انا ميتقاليش لاء *وبتبتسم بهدوء
انا : تحت امرك ياستي
سوسو : *بقلم تاني علي وشي * ستي دي تقولها لواحده شرموطه زي امك انا تقولي ياعمه فاهم ياخنيث
انا : امرك ياعمه (وبتمدلي ايديها رحت بايس ايديها
سوسو : تعالي ورايا

قمت انا وهي ورحنا قدام باب الاوضه اللي امي بتتناك فيها وراحت سوسو فاتحه الباب سنه بسيطه وهي واقفه ورايا وبتكلمني بصوت حنين في ودني

سوسو : شايف امك بتوحوح ازاي ياخنيث ( وبتحسس علي طيزي من ورا
انا : زبري ابتدي يقف من منظر امي ومن ايديها اللي علي طيزي اااااه شايف ياعمتي شايف ااااااه
سوسو : تحب تتناك زيها
انا : ااااه اوووووي
سوسو : بتحبي تتناكي فين ياقحبه (وابتدت تمشي صباعها علي خرم طيزي
انا : ااااااه في طيزي وبوقي وكل حته في احححح جسمي
سوسو : هههههههه اتفرج علي امك وهي بتتشرمط وادعك في زنبورك يامنيوكه عايزني العبلك في طيزك
انا : اااااااه ياريت ياعمتي ياريييت بتاكني اووووي
سوسو : منا حاسه بيها وهي سخنه وبتنبض ....انزل بوس الشحاطه ( الشبشب

(نزلت زي المجنون ببوس في شبشبها ورجليها وهي ترفع رجليها وانا اسحف وراها علشان ابوسها )

سوسو : هههههههههه بتحسس علي شعري زي الكللابب جود بوي يالا ياكلبوبي قوم اقف واتفرج علي امك وهي بتتناك وانا بخنثك
وقمت وقفت هي واقفه ورايا وبتبعبص فيا وانا بضرب في عشره علي منظر امي وهي بتتناك وهيجان من صوابع سوسو اللي في طيزي ومن زبر الراجل اللي نفسي اخده كله في طيزي ومن امي اللي اول مره اشوفها تعبت بسرعه كدا وصوتها جايب لاخر الشارع
سوسو : *بصوت حنين * شيل ايدك من علي زنبورك واقف متتحركش جيالك

(راحت وجات لابسه زبر صناعي اقل من زبر جوزها ومدهون وايديها فيها شويه زيت وماسكه شراب وجات وقفت ورايا )

سوسو : ايه رايك تتناك وانت بتتفرج علي امك وهي بتتناك وانت شايفها وهي مش شايفاك وحط شرابي دا في بقك علشان مش عايزينهم يحسو بينا ايواااا شطوووور
انا : اااااااااااااه مكتومه
سوسو : بهدوء في ودني شششش مش عايزه اسمع صوت لو خدو بالهم هروحك عريان (وبتدخل الزبر في طيزي براحه واحده واحده
انا : هزيت دماغي بالموافقه
سوسو : خرقك بيقفل ليه ياخول سيب نفسك خاااالص ريح خرمك ريحه ايوااااا كدا براحه اهوه شوف ازاي لااااا متبصليش بص علي امك وهي بتتناك برااافو شيل ايدك من علي زبرك متلعبش فيه عايزاك تجيبهم علي نفسك وانت بتتناك وواقف بتعرص علي امك شااااااطر ياخنيثي .........يالا ارجع بطيزك علي زبري نيك نفسك حرك طيزك ايواااا حركها وغنج (وشدت الشراب من بقي سمعني صوت القحبه وهي بتتناك
انا :بشرمطه اوووي ااااااااااااه اووووف بيوجعني اححححح متدخليهوش كله زبرك كبير اووووي ياعمتي بيتعبني
سوسو : هههههههه هو دا زبر يامنيوك اومال لما تجرب زبر جوزي هتعمل ايه دا هيحبلك ياوسخه
انا : ااااااااه نفسي فيه اوووووي نفسي اركب علي زبره ويملاني لبن ااااااه
سوسو : *بغضب وطلعت الزبر من طيزي * يعني انا مش مكيفاك ياشرموط يابن المتناكه طب تعالي

(وراحت سحباني من ودني لحد الصاله ونزلت تلطيش فيا بالاقلام وتتف عليا )

سوسو : انتو صنف وسخ ابن متناكه ميعجبكوش حاجه دا انا هخليك تندم علي الكلمه دي يابن القحبه
انا : انا اسف ياعمتي و**** ماقضدي ابوس رجلك سامحيني(ونزلت علي رجليها ابوسها
سوسو: (راحت شايطاني بالشلوت في وشي ) قوم ياخول انا قلتلك تبوس رجلي قوووم اقف
انا : امرك ياعمه *واقف باصص في الارض
سوسو : باعد بين رجليك وانت واقف وغمض عينك اياك تفتحها
انا : مرعوووب امرك ياستي
وبعزم ماعندها وبالشلوت في بضاني انا صوتت جاااااااااامد ومسكت بضاني وقعدت في الارض مش قادر اتحرك من الوجع وبتلوي وحاسس ان بيغمي عليا من الضربه
سوسو : هعد لحد عشره لو مقمتش هتاخد واحده تانيه
انا : اااااااااااااااااااااه مش قادر مش قااااااادر اااااااااااااه
سوسو : واحد اتنين تلاته ......سبعه تمانيه تسعه ... ليه قمت ليه كان نفسي متقومش ههههههههه
انا : (واقف ماسك بضاني من الوجع ووشي كله عياط وجسمي بيترعش من الخوف والوجع وطبعا زبري نام) مقدرش اكسر كلمتك يامولاتي
سوسو : قبل ما اعد لعشره تاني الاقي زنبورك ياشرموطه واقف علي اخره والا
انا : امرك امرك يامولاتي

(وابتديت العب في زبري مش عايز يقف لحد ماعدت عشره وموقفش برضو )

سوسو : هههههههههههههه كنت عارفه انك مش هتعرف توقف زنبورك ياخول .... تعالي ورايا
انا فضلت ماشي وراها لحد ماوصلنا قدام باب امي وراحت وقفت ورايا وبعزم ماعندها وراحت رازعاني بالقفا من قوه القفا انا خت الباب وروحت واقع علي الارض جوا الاوضه
ماما : يالهووووووووووووي ايه دا
الخليجي : ملناش دعوه يامره خليكي في حالك
ماما : اوعي دا ابني ابني (وراحت جايه عليا ) مالك ياضنايا عملت فيك ايه ايه اللي بيوجعك
سوسو : انتي ازاي تقومي من علي زبر جوزي من غير اذن
ماما : ياواد رد عليا طب قوم بينا نمشي وفي داهيه الفلوس
الخليجي : هههههههههههههههه ....سوسو خديها وسبيلي الواد دا
خرجت سوسو ورجعت بكرباج وراحت نازله علي جسم امي بالكرباج لقيت امي بقيت بتصوت وتتنطط من الوجع ولسا هتنزل بالتانيه
ماما : خلاص خلاص ابوس ايدك ياست هانم مش هستحمل تاني خلاص اعملو اللي انتو عايزينه

( راح الخليجي مقومني وراح محسس علي طيزي وانا بقف بالعافيه )

الخليجي : متخافش ياحبيبي انت في حضن بابا زعلتك الوحشه دي متخافش (وراح بايسني في خدي ) لف وريني اشوفها عملت فيك ايه
وراح باعد بين فلقتين طيزي وبص علي الخرم لقاه محمر شويه راح منادي علي امي تناوله كريم من الدرج وراح مخليها تدعكلي الكريم في خرمي وهو راح براحه قعد يفرك في بضاني علشان الوجع يروح
سوسو : يالا يامتناكه ادعكي خرم ابنك كويس علشان دخلته الليله وامسكي المنديل دا علشان تاخدي شرفه وانتي ماشيه في ايدك ههههههههههه
انا : براحه ياباشا ايدك بتوجعني وبضاني واجعاني
الخليجي : هههههههههه ايدي وجعتك يابيضه طب خلاص بلاش ايدي
وراح قايم حط زبره في بقي انا مدخلش في بقي غير الراس وحته صغيره من زبره بس فلك ان تتخيل زبره عامل ازاي وامي بالكريم ومدخلا كف ايديها كله جوا طيزي
انا : اااااااه ياما براحه براحه ايدك بتوجعني
ماما : يههيهيهيهيهيهيهي مش مستحمل ايدي اومال هتستحمل زبره ازاي ياشرموط
سوسو : يالا ياوسخه روحي اغسلي ايدك وتعالي علشان تتفرجي علي دكرك وهو بيتناك ويوحوح

وراح الخليجي موقفني علي طرف السرير وخلاني اوطي لقدام وراح ابتدي يدخل زبره سنه سنه وانا مش قادر وبصوت زبره كبير نييييييك فضل يدخل ويطلع وبعد كدا يدخل جزء بسيط ويسيبه جوا شويه لحد اما طيزي تتعود عليه ويزق سنه كمان لحد ما بقي ربع زبره في طيزي وانا بوحوح تحتيه مش قادر وابتدي ينيك ويسخن عليا وعلي طيزي اللي ماسكها بكف ايده وشغال يضربني علي طيزي وهو بينيك وانا بوحوح تحتيه

انا : ااااااااه براحححححه براحه مش قادر الحقيني ياما زبره هيموتني اااااااااااح كفايه كفايه مش عايز اتناك تاني مش قااااادر اي اي ياما الحقيني طب ابوس رجلك طلعه ااااااااااااااه طب طلعه اخد نفسي طيب وارتاح واعمل الل اااااااه مش قادر بجد هموووووت
ماما : هههههههههه صوتي ياوسخه صوتي مش انت اللي كنت عايز تتناك استحمل بقي
انا : حرمت يامااااااااااا مش عايز اتناك خلااااص زبره هيموتني مش قاااااادر ابوس ايديكو
سوسو : وحوحي ياشرموطه وحوحي ولعلعي كدا متخافيش يامتناكه محدش بيموت من زب ههههههههههه

(وراح مطلع زبره من طيزي وراح لاففني مخلي طيزي ناحيه امي وسوسو وامي اول ماشافت خرمي )

ماما : يالهووووووووووي ايه دا دا انت بقيت نفق احاااااا دا انا شايفه مصارينك من هنا هههههههههههههه
سوسو : شوفي خرمه بيفتح ويقفل ازااااااااي هههههههههههههه
ماما : ابقي قابلني لو زبرك وقف تاني بعد النيكه دي ياخول
سوسو : خدي امسحيله الدم اللي نازل دا مش قلتلك هتاخدي شرفه وانتي ماشيه
ولقيت الخليجي راح لاففني واحنا واقفين وراح رازع زبره في طيزي ووشي لامي وسوسو قاعدين قدامي وانا ساند بايدي علي ركبتهم وبينيك فيا من ورا وانا اصوت
ماما : *بالقلم علي وشي * اخرس ياخول يامعرص علشان تعرف احنا بنتعب قد ايه لما بنتناك ههههههه
سوسو : افتح بقك تفت في بقي ابلع ياخول يامتناك ابلع
ماما : * كمان بتبلع تفافه وهي يعني تفتها احسن مني افتح ياعرصي افتح تفت في بقي ابلع وريني.....ههههه دا بيبلع بجد
سوسو : ايه التفهه اللي تفتيها دي دي تفه صغيره بص التفه دي هههههههههه دا فاتح بقه من غير مااقوله *تفت في بقي
ماما : لا وانتي الصادقه دا فاتح بقه من الزبر اللي في طيزه مش قادر ياخده كله بصي كدا واخد نصه بس
سوسو لجوزها : ينفع كدا ياحبيبي يقولو علينا ايه دلوقتي دخله لاخره عايزاه يطلع من بقه
انا :مش هيستحمل هيتشرخ مني
ماما : كسمه خليه يتكيف ويوحوح
انا : يامااااااااااااااااا انا مش قادر انا مستحمل نصه بالعافيه
ماما : *بالقلم * استحمل ياخول بلاش دلع واسترجل كدا وانت بتتناك ههههههههههههه
وراح مدخل زبره كله لحد اخره انا نطيت لقدام من الوجع وطلعت اعلي صويته تسمعها في حياتك باعلي صرخه في الدنيا لقيت امي وسوسو بيضربوني بالاقلام علي وشي ورا بعض وهو نازل نيك بافترا في طيزي
سوسو : اخرس ياخوووووول صوتك ميطلعش
ماما : ولد عيب يقولو علينا ايه ضيوف مش مودبين متصوتش وسيب عمو يشوف شغله هههههههه
انا : همووووت يامااااااااااااااا مش قااااادر كفايا اييييييييييييه كل دا ااااااااه
ماما :مالك ياواد بتبرق ليه وصوتك بيتكتم ليه كدا هيههيهيهيهيهيهي بتجيبهم علي روحك ياشرموط شوف الواد بينزل ازاي
سوسو : ههههههههههه دي حنفيه واتفتحت كل دا لبن بينزل منه علي الارض ابنك دا شرموووووط اووووووي
ماما : لا دا لسا هيقعد يجيب علي روحه كدا لحد اما يتصفي ههههههههههه
سوسو : عندك حق دا لسا بيجيب لحد دلوقتي
ماما : *بتضربني بالقلم * كدا توسخ السجاده يقولو علينا ايه ضيوف وسخه
سوسو : ماهو اكيد هينضف مكانه مش كدا *بتضربني بالقلم

ولقيت الخليجي بيشخر وبينيك فيا اسرع هجيب ياسوسو هاتي الكوبايه بسرعه وراحت سوسو جابت كوبايه وحطيتها تحت طيزي وهو راح هدي وساب زبره جوا طيزي شويه واللبن نازل مابين طيزي وزبره هي حطه الكوبايه وبتملي وهو راح مطلع زبره وطيزي عماله تزرط وتبقلل وتعمل في صوت وامي تضحك ورحت انا حازق منزل كل اللبن اللي في طيزي في الكوبايه وطيزي بتقفل وتفتح ورحت واقع علي الارض مش قادر من التعب والوجع اكن واحده عشره بيغتصبوها في وقت واحد

ماما : يالهووووووي كل دا لبن دا انت بقيت متناك رسمي
سوسو : *بتمسكني من شعري يالا نضف لبنك اللي علي الارض الاول
انا : لا انا مبشربش لبن
سوسو : لا دي تقولها لامك يامتناك (وراحت منزلا راسي لحستهوني بالعافيه ولحسته وبلعته
ماما : يالا بقي ياحبيبي تشرب من ايدي لبن جوزك يرضيك يعني لبنه يروح علي الفاضي
انا : يامااااا دا كتير اووووي
ماما: هههههههههه علشان تتغذي يابت وتعوضي النيك اللي اتناكتيه افتح بقك يالا ياخول متتعبنيش

فتحتلي بقي وشربت اللبن ومستحملتوش وحسيت اني هرجع رحت قايم جري علي الحمام ورجعته وغسلت بقي ووشي ورجعت لقيت سوسو نايمه علي ضهرها وامي بتلحسلها في كسها اللي زي القشطه نضيف نيييييك وشفايفه منفوخه وكبير من كتر النيك وزبر الخليجي في بق سوسو انا كنت مش قادر تعبت ومش عارف اقعد علي طيزي رحت نايم علي بطني علي الارض وبتفرج عليهم

سوسو : الحسي جوااااا اوووووي ااااااه كمان كمان لسانك حلو ياشرموطه ااااااااه
ماما : كسك عسل يتلهط لهط احااااااااااا ايه الحلاوه دي طعمه يجنن ( وبتلحس فيه

وراح الخليجي فاشخ رجلين سوسو ومدخل زبره في كسها وامي قاعده علي وش سوسو بكسها بتلحسهولها وسوسو بتصوت وتوحوح بعديها راحو قامو كلهم وخلي امي وسوسو يوطو جنب بعض وضع الكلبه وراح جايبني جانبيهم موطي زيهم واحنا التلاته جنب بعض راح مدخل زبره في طيز سوسو يخرجه يدخله في طيز امي يخرجه يدخله في طيزي ويخرجه يدخله في كس امي وهكذا وامي وسوسو بيبوسو بعض وهما موطيين لحد ماقرب يجيبهم كلنا لفينا نزلنا قعدنا عند رجله فاتحيين بقنا وباصين لزبره وهو بيجيب وانا كنت قافل بقي مش قادر وراح جايبهم علي وشوشنا راحت امي لحست اللبن من علي وشي وسوسو لحست من علي وش امي وراحت مخلياني الحس اللبن من علي وشها وقمنا استحمينا كل واحد لوحده وبعديها قعدنا برا

ماما : تؤمرني بحاجه تاني ياباشا انت وست الكل
الخليجي : عملتي الواجب وزياده خدي دول
ماما :بس دا كتير ياباشا
الخليجي :مش كتير عليكي .... وانت خد دول
انا : شكرا ياباشا
الخليجي : عارف انا ادتهوملك ليه
انا :ليه ياباشا
الخليجي : علشان سوسو اتبسطت منك اوووي وكمان انت اكتر واحد تعب في الليله دي
سوسو : هههههههههههههههههههه دا عمره ماهينسي اليوم دا
انا : تسلم ايدك ياباشا
ماما : طب نستاذن احنا ياباشا نلحق نروح
سوسو : بالسلامه انتو بس قبل متمشو تعالو بوسو رجلي واشكروني انكم اتمتعتو
(رحنا انا وامي نزلنا علي رجليها نبوس فيها )
انا : شكرا ليكي ياست الكل انك متعتينا
ماما : خدامينك وتحت رجليكي ياستي
سوسو: العفو علي ايه دا مقامكو الطبيعي يالا خدو الباب وراكو ................................... ............ انتهي الجزء الرابع






الجزء الخامس



انا : انا مش قلتلك متتصليش بيا تاني بقالك شهرين من ساعه مطلقتك كل يوم تتصلي انتي ايه معندكيش ددمم
سمر :يااحمد بس اسمعني ولو 5 دقا.........الو الو يااحمد
ماما : خير ياواد صوتك عالي ليه بتزعق ليه
انا : مفيش ياما تليفون كدا
ماما : طب ياقلب امك ..بقولك ايه هي فين الفلوس اللي كانت في الشكمجيه جوا
انا : ختهم هكمل علي اللي معايا واجيب عربيه
ماما : ومقلتليش ليه يابن الحراميه
انا : عادي يعني مجاتش فرصه
ماما : ههههههه ماشي ياحبيبي ولا يهمك بقولك ايه زبرك بيقف لسا ولا بقي عطلان خالص
انا : شغال لسا ليه
ماما : طب في مصلحه حلوه بس هناكل منها الشهد فلوس كتير اووووي
انا : هاااا ياما قولي
ماما : متتخنقش عليا يابن الوسخه واسمع باشا تقيل اوووي بس دماغه مسوحاه في النيك شويه فعايز يعمل تمثليه صغيره
انا : يعني ايه مش فاهم
ماما : هو مال الشيشه مكتومه كدا ليه ناولني ياواد الماشه
انا : ياما مش وقته شيش خدي سيجاره اهيه بدل الشيشه وكملي
ماما : ههههههههههههههه ملهوف علي النيك ياخووول طب اسمع بص هو عايزك تنيك مراته وهو يطب عليكو اكنه قفشها فيهددك انه هيقتلك يااما ينيكك فانت ترفض تتناك فيقوم مكلمني اروحله وينيكني قدامك وتبقي نيكه قدام نيكه وانت تقوله خلاص ياباشا كدا يقوم يقولك لا ياكسمك ويقوم نايكك علشان يكسر عينك انت كمان بس تمثل ساعتها انك اول مره تتناك وانه بيغتصبك وبس كدا
انا : احاااااااااااااااااا ايه اللفه الطويله بنت المتناكه دي ما ننيك كلنا مع بعض ونخلص
ماما : هو دماغه كدا والزبون علي حق وبعدين هيدفع كتير
انا : طب لحظه واحده انتي بتقولي في التمثليه اللي عاملها هيكلمك طب وفي التمثليه هو هيعرفك منين هو قفش واحد بينيك مراته عارفك منين بقي
ماما : ماهي تمثليه ياكسمك يااهبل فهمت
انا : فهمت هي لفه بنت متناكه بس ماشي طالما هيدفع هنروح امتي
ماما : بكره ياقلب امك يالا نضف نفسك كدا وشوف لوزبرك هيخسع ارفعلك نص احمر يصلب معاك
انا : ماشي ياما

تاني يوم وصلت علي العنوان لقيتها فيلا عاصم باشا كلمت امي اني مش هكمل في الحوار دا المهم اقنعتني انك هتاخد حقك وتنيك مراته وكدا كدا انت بتتناك يعني مش هتفرق وانا اقتنعت واول مدخلت سلمت علي الباشا وعلي مراته وفهمني الخطه انه عند كلمه معينه هيخش يقفشني بس تمثيلي لو معجبوش مش هيدفع جنيه وسابني مع مراته ومشي

جميله (مرات عاصم باشا ) : مستحمي كويس ومنضف نفسك عندك اي امراض او حساسيه ؟
انا : (احا وانا جاي اقدم حربيه ) لا ياهانم معنديش
جميله : تطلع تستحمي تاني دلوفتي وهتلاقي بخاخه ترشها في بقك علشان ريحت البق وهتلاقي اسبرهيات وبرفيوم ترش وتخلي ريحتك حلوه وتجيلي علي تاني اوضه علي اليمين بعد الحمام وبسرعه
انا : حاضر ياهانم
دخلت استحميت وخرجت دخلت علي الاوضه لقيت جميله فعلا اسم علي مسما هي كانت حوالي 39 سنه طيزها مدوره ومتقسمه مظبوط وبزازها متوسطه فشيييخه وجسمها نضيف فشخ بيلمع من كتر البياض والهاله اللي حوالين الحلمه بني فاتح اووووي وكبيره ولابسه بيبي دول شفاف وقاعده علي السرير مستنياني
جميله : خلصت يااحمد
انا : خلصت ياهانم
جميله : لا هانم دي برا انما هنا حاجه تانيه .... بص بقي متعملش حاجه من دماغك انا اللي اقولك تعمل ايه فاهم
انا : حاضر ياهان... قصدي ياجميله
جميله : شاطر يالا تعالي قرب وبوسني
قربت عليها قعدت جنبها علي السرير ورحت بايسها في بوقها بوسه قصيره انا كنت ببوس وهي كانت بتشم تشوفني نضيف ولا لاء وبعديها راحت بايساني رحت متحرك بجسمي قربت منها ورحت مقرب شفايفي من شفايفها ورحت بايسها بس بوسه طويله شويه وابتديت اندمج وهي تندمج معايا ونزلت بايدي علي بزازها اعصر فيهم من برا وانا ببوسها وهي بتتاوه براحه اوووي وبتتنفس في بقي وهي بتبوسني ونفسها كان سخن وانا هيجان لوحدي عليها وهيجت اكتر وابتديت اعصر في بزازها جامد وابوسها في رقبتها وودنها وشفايفها وهي بتغنج وببتاوه بشرمطه ورحت هايج عليها جامد قمت قلعت هدومي بسرعه
جميله : طب اهدي اهدي مش كدا انا قلت ايه
انا : مش قادري ياجميله انتي حلوه اوووووي
جميله : هههههههههه اااااه طب براحه براحه علي بزي اااااااه للدرجه دي عجبينك
انا : اوووووي اووووووي ممممممم
جميله : ااااااااااه طب ارضع اوووووي اااااااااه شدلي الحلمه عضها اه اه اه اه كمان عضها اجمد اه اه اااااااااااااااه تعالي تعالي بوسني
انا : (طلعت بوستها وعمال احرك زبري علي كسها وانا نايم عليها) احححححح جسمك حلو نييييييييييك كسم حلاوتك
جميله : اااااااااااااااه متشتمنيش ياخول
انا : حاضر مش هشتم ااااااااااه تعالي مصيلي زبري شويه
جميله : لا بقرف بله ببقك ودخله في كسي يالا
انا : (طب ياكسمك حاضر ) حاضر

( ورحت مدخل زبري مره واحده في كسها )

جميله : ااااااااااااااااااااه اوعي يامتخلف ااااااااااااااااه ايه اللي بتعمله دا اوعي اوعي ااااااااااااه طلعه ياخول طلعه ( وبتضرب علي وشي )
انا : (بتقل جسمي كله عليها وماسك ايديها وشغال بزبري في كسها ) بتقرفي ياشرموطه انا هعرفك تقرفي ازاي مني خدي اهوووه في كسك ااااااه
جميله : (ابتديت تهدي وتتكيف شويه ) اااااااااااااح الشرموطه دي تبقي امك يامعرص اااااااااه براحه يامتخلف اااااااااااااح بتوجعني مش بتنيكني كدااا ..........اوووووووف يخربيتك ايواااا ايوووووا زي مانتا كدا ايوا اخبط في الحته دي اااااااااااااه حركه تاني لفه اووووووي اااااااااااااااه كمان اححححححححححححححة كمان ياخول (وبتزقني من طيزي عليها اووووي
انا : انا امي شرموطه هاااا انطقي ااااه انطقي يامتناكه يامرات المعرص اااااه
جميله : لا لااااااااا انا انا اللي شرموووطه يادكررري بس نيك جامد اوووووووي دخله جامد لاخره اااااااااااااااه ايوا كداااا لحد الاخر
(انا ابتديت ازود في السرعه في النيك وطبعا انا رافع نص احمر مش داريان بزبي خالص )
جميله : احححححححح ايواااا كدا كيفني وشرمطني اووووي يخربيتك احاااا انت رافع حاجه صح لالالالالالا استحاله طبيعي ااااااااه وهو انا اول مره اتنااااك لالالالالا متفقناش علي كداااا ااحححح مش هستحملك كل دا انا كسي وجعني اوووووي مش قادره انت بقالك كتير ولسا مجبتهمش ااااااااااااه لا كفايه كفايه مش قادره كسي اه ياكسسسسي
انا : اخرسي ياشرموطه هانم اتناكي وانتي ساكته ياكسمك لو سمعت صوتك هنيكك في طيزك وافشخهالك
جميله : ااااااه لا لا طيزي لا دا انت فشخت كسسسسي عايز تفشخ طيزي كمان
انا : انا مش قلتك تخرسي طب ياكسمك وحياه المعرص جوزك لانيكك في طيزك ( ورحت مطلعه وبلف جسمها نيمتها علي بطنها
جميله : (بتقاوم بدلع ) لالالالالاللا بلاش بلاش طيزي بتوجعني اووووي وانت زبرك طويل عليا ااااااااااااااااح يابن المفتريه ليه كدا ااااااااااااااه علطول كدا ليييييييه
انا : علشان تتعلمي الادب ياكسمك ولما اقولك كلمه تسمعيها
جميله : خلاص خلاص اتعلمت الادب اااححححححح بس براحه عليا ياحبيبي براحه علي جميله حبيبتك اااااااه علشان خاطري
انا : حاضر حاضر براحه اهوووووه
جميله : ااااااااايييييييي دا براحه ياوسخ اووووووووف طيزي طيزي اي اي اي اي اااااااااااااااه كمل كمل اوووووووي متطلعوش خليه خليه جوا حركه حركه حرك جامد يااحمد ايوااااا كدا كمان كمان ااااااااااااه
انا : ( بنيك زي الجحش بافتري عليها ورحت مطلعه من طيزها ) يالا تعالي مصي
جميله : انت اهبل امص ايه بقرف انا
انا : يعني مش هتمصيه
جميله : لو اتنططت مش همص حاجه
انا : طيب ماشي ( ورحت نايم عليها وطلعت كل الباور اللي عندي في كسها وكل الغيظ فيها
جميله : ااااااااااااااااااااااااه هموت هموت هموت و**** هموت طب براحه طيب في ايه مالك اااااااااااه طب همصه همصه لو عايييز اوووووووووف ارجوك بتوجعني بجد مش بمثل انا اااااااااه ارجوك ابوس ايدك انت بتتغابي مش بتنيك اااااااااه قوم قوم

( وبتزق فيا وانا كسمها وابتدي صوتها يعلي جااااامد وراح داخل عينا )

عاصم : اهم متلبسين اهم ياحضره الظابط
انا : (اتخضيت ورحت لافف اشوف مين احااا دا مش زي الاتفاق) احا ايه دا
الظابط : زي ماانت متتحركش دا انت فاجر يالا في بيته وعلي سريره ومع مراته دا انت جبااااار
جميله : عاصم ايه دا ياعاصم انا مش فاهمه حاجه
انا :احااااااااا يعني ايه دا مش الاتفاق
الظابط : قدامي انت وهي يالا ياولاد الوسخه ياانجاس ياشراميط
جميله : عاصم الحقني ياعاصم انا مش فاهمه حاجه ياعااااصم الحقني هتفضح ياعاصم يالهووووي ياعاصم في ايه الحقني ياعاصم ابوس ايدك الحقني هتفضح ياعاصم ياعاصم هديهالك خلاص ياعاصم هعملك اللي انت عايزه ياعاصم بس متخليهومش ياخدوني ياعااااصم
انا : ( هديهالك خلاص !!!!! هعملك اللي انت عايزه !!!!!! انا مش مستريح ) طب ممكن البس هدومي ياباشا طيب
الظابط : لا زي ماانت كدا دا هيفرحو بيك في التخشيبه اووووي هاتوووه
عاصم : طب ممكن ياحضره الظابط تسيبني معاهم خمس دقايق وبعدييها خدهم
انا : لا ياباشا انا عايز اجي معاك علي القسم
عاصم : ( رفع حاجبه وبصلي باستغراب ) انا قلت خمس دقايق
انا : وانا قلت عايز اروح القسم متشوف شغلك ياحضره الظابط ولا الدخليه بقيت خولات ولا ايه
الظابط : باااااااااس سيهولي دا انا هعرفك ياكسمك اذا كانت خولات ولا رجاله ( وبيضرب علي قفاايا ) قدامي
انا : ايوا كدا هي دي حكومه بلدنا سلام يا عاصم باشا
عاصم : ياحضره الظابط خد كلم
الظابط : ( بيتكلم في التليفون ) تمام تمام معالي الباشا اوامر سيادتك يافندم تمام في حفظ **** ساعتك ...... سيبوهم خلاص يالا يابني انت وهو ... نجدك مني بس هنتقابل وهتشوف اذا كانت الداخليه خولات ولا لاء
جميله : (بتعيط ) انا مش فاهمه حاجه ياعاصم
عاصم : تحبي اجيبهم تاني ولا هتنفزي اللي قلتلك عليه
جميله : اللي انت عايزه تحت امرك هعملك اللي انت عايزه
عاصم : تمام ... وانت بقي عامل دكر وفهمت اللعبه وعايز تبوظهالي صح
انا : قديمه اووووي
عاصم : طب بص يابن الحلال من غير لف ودوران هتمضيلي علي شيك علي بياض هسيبك تمشي غير كدا هتعامل بالاسلوب التاني طالما انت حلو كدا
انا : طب متفهمني الدنيا انت بتعمل كدا ليه جايز مصلحتك تبفي معايا انا
عاصم : باختصار امك متفقا معايا علي كدا علشان فلوسها اللي ختها من وراها وحسيت انك هتغدر بيها فبتامن نفسها وانا الخطه عجبتني علشان ليا مصلحتين الاولي هخلي مراتي مجبره انها تعملي مبايعه للارض بتاعتها والتانيه ان امك في المقابل هتخلصلي حوار كدا
انا : طب بقولك ايه ياباشا الخطه ماشيه زي ماهي واعتبرني مضيت ومصلحتك شغاله مع امي زي ماهي متجبلهاش سيره
عاصم : وايه المقابل
انا :هتعرف في وقتها ومتخافش انا كلمتي سيف سلام

(نزلت لقيت امي بتتصل بيا )

ماما : ها مضيت ولا لسا هههههههههههههههه
انا : يعني انتي كنتي عارفه ياوسخه يابنت المتناكين
ماما : طبعا ياكسمك وانت فكرك هسيبك كدا ولا تغدر بيا في اي وقت يامتناك دا انا المعلمه يابن الوسخه يالا من غير رغي تعلالي علي البيت عايزاك
انا : حاضر ياما اللي تشوفيه

( ووانا ماشي راجع البيت لمحت سمر بتبيع مناديل في اشاره احاااااا دي هيا سمر يادين امي معرفش ايه اللي خلاني اروحلها )

انا : سمر انتي بتعملي ايه هنا وايه اللي ملبسك كدا
سمر : *بفرحه * احمممد
انا : اه احمد بتعملي ايه هنا اوعي ضهرك والعربيات تعالي تعالي نقعد في حته نتكلم
سمر : لا يااحمد كفايا اللي حصلي شوف طريقك يااحمد **** يرضي عليك
انا : مش هسيبك غير لما اعرف في ايه تعالي بس
سمر : بحسرهمش هتسبني دا انا كل يوم بتصل بيك استنجد بيك وانت مبتفكرش حتي ترد عليا ويوم مارديت .........(بتعيط
انا : طب اهدي بس وتعالي نقعد في حته تعالي

(قعدنا علي قهوه بلدي )

انا :احكيلي بقي ايه اللي وصلك لكدا
سمر : انا بس عايزاك تعرف حاجه ان انا عمري ماحبيت حد قدك وكل الل كان بيحصل واحنا متجوزين كان غصب عني مش بمزاجي وكان قلبي بيتقطع وانا بعمل كدا
انا : يعني ايه مش فاهم
سمر : هفهمك يااحمد انا طبيعيه افكاري مش شاذه ولا حاجه ولا عمري شفتك وانت في اوضتك ولا اعرف بتعمل ايه جوا انت لما جيت تفاتحني في موضع الجواز انا كنت طايره من الفرح لان انا فعلا بحبك يااحمد وكنت بقف في البلكونه بالساعات استناك تطلع او حتي المحك صدفه ولما امك عرفت انك عايز تتجوزني ضغطت علي ابويا ومضيته علي وصولات امانه واجبرتني اني اسمع كلامها واعمل كل اللي عملته فيك يااما ابويا يتحبس وكنت مابين اني ابويا يتحبس ومابين ان اعمل فيك كل دا واكلمك بالاسلوب دا وكل اللي حكتهولك والشتايم والحركات اللي كنت بعملها فيك هي اللي معلمهاني ومحفظهاني وياويلي لو كنت غلطت وعلي فكره يااحمد انا مش مصوراك ولا حاجه دا حوار اتفقت معايا عليه قالتلي هيجي في يوم يقولك تعالي نهرب قوليله انا معاك واعترفي عليا قدامه
انا :لحظه واحده انتي قصدك ان انتي عارفه ان امي هتخش تقفشك وانتي بتتكلمي وهي اللي قالتلك تعملي كدا
سمر : اه اتفقت معايا من وراك واتفقت معاك من ورايا يعني لبستنا احنا الاتنين
انا : طب ومقولتيش في ساعتها ليه
سمر :انا فوجئت لما لقيتك طلقتني وحسيت اني مش قادره اتكلم ولا اتنفس وانت ساعتها مكنتش شايف حاجه غير كلام امك وبعديها لما رجعت لابويا وعرف اني اتطلقت خاف لحسن امك تعمل حاجه بالوصولات ومشينا من الحته اجرنا اوضه فوق السطح وابويا جاتله من حوالي شهر ساكته قلبيه من الخوف كان خايف في اي لحظه امك تسجنه وهو مش حمل بهدله وانا نزلت ادور علي شغل بعد مامات وكله طمعان في جسمي وملقتش شغل ومش لاقيه فلوس اكل وانا حالفا محد يلمسني بعدك لحد(بتعيط ) لحد مانت شايف كدا
انا : طب خلاص اهدي ياسمر احنا علي القهوه الناس تقول ايه اهدي وشرفك عندي لاجيبلك حقك قومي تعالي معايا
سمر : هنروح فين
انا : تعالي بس

(خدتها وروحنا بيتنا )

ماما : ايه دا انتي اللي جابك هنا تاني ولقيتها فين الوسخه دي امشي اطلعي برا
انا : اتلمي ياكسمك مسمعش صوتك دي اشرف منك ومن عيلتك بسببك يابنت الوسخه حياتي باظت منك *** يابنت الشرموطه انا هعلمك الادب ياوسخه هعرفك مين هواحمد
ماما : هيهيههيهيهيه حوش حوش مبقاش اللا المتناكين اللي بيتكلمو دا انت طيزك بقيت اوسع من كسها هييههيهيه يالا يابن الخول بدل مكلم عاصم باشا يطلع ميتين اهلك ويسجنك
انا : اقعدي اتفرجي ياسمر علي اللي هيحصل
ماما : * بقلق* هتعمل ايه اوعي تتجنن بدل مابهدلك ياشرموط بابن المتناكه اووووعي ياخول اووووعي بدل مانيك كسمك سيب دراعي ااااه سيبني يابن الوسخه ااااااه
انا : هاتي اي حبل ولا اي ابن متناكه بسرعه
ماما : وشرف امك لهندمك يابن الوسخه علي اللي بتعمله دا اوعي ياين المتناكه اوعي سيب ايدي ااااااه ايدي يابن الخول اوعي اوعي
انا : هههههههههه شكلك حلو وانتي مربوطه كدا سمر قالتلي علي كل حاجه طلعتي معلمه بصحيح بس للاسف بقي انا مش هقدر اسامحك عارفه ليه علشان انتي بنت متناكه مينفعش تعيش ضيعتيلي مستقبلي وانا هضيعلك حياتك
ماما : ليه يابني دا انا امك حبيبتك فكني ونتفاهم اللي عايزه هعملهولك انا امك حبيبتك برضو
انا : متخافيش مش انا اللي هاخد حقي لسا بدري ياسمرررر انا عايزك تطلعي كل الغل اللي جواكي فيها عايز احلي ****** وافترا اشوفه قدامي
سمر : عينيها كلها شر انتي تؤمرني
وراحت سمر علي امي مقطعالها هدومها وبقيت ملط خالص وخدت حزامي وبتنزل بيه علي جسم امي وهي مربوطه من ايديها ورجليها في السرير
ماما : خلاص ااااااااااااااااااه حقك عليا انا اسفه اااااااااااه
سمر : اسفه اسفه ايه يابنت المتناكه دا انتي ضيعتي مستقبلي وحرمتيني من حبيبي (وبتضرب فيها بالحزام ) صوتي انا عايز اتمتع بصراخك يامعلمه صوتي ياشرموطه صوتي اكتر دا انا لسا بسخن
ماما : ااااااااه ابوس رجليكو حرمت حرمت مش قادررررره
انا : ايه ياسمر دا انتي بتضربيها علي بطنها ورجليها اومال الكس معمول ليه ( ورحت نازل بالحزام علي كسها
ماما :اااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااه يابن الشرمووووووووووطه ااااااااااااااااااااااااااااااااه
انا : عرفتي ياحبيبتي الضرب يبقي ازاي يالا خدي وريني
سمر : حاضر ياحبيبي (ونزلت بعزم ما عندها علي كس امي بالحزام
ماما : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه كفاااااااااااااايه حراااااااااام ابوس رجليكو اللي عايزينه هعمله اااااااااااااااه حرااااام ( وبتتنطط من الوجع ووشها وكسها بقي احمر وبيجيب ددمم وجسمها كله سخن وبتعرق بغزاره
انا : سمر انا نفسي اشم ريحه شعر كسها وهي بتولع
سمر : طب ودي هنعملها ازاي ياحبيبي مممممم انت قصدك اننا نولع فيه هههههههههههههه تصدق فكره حلوه
ماما : لا لا لا ابوس رجليكو بلاش انا بنت متناكه شرموطه خدامتكو ابوس ايديكو بلاااش ااااااااااااااااااااااااااااااه كسي كسي ااااااااااااااه اااااااااه فكوني فكوني ميااااه ناااااار في كسي مياااااه طفوني اااااه
سمر : اسفه ياحبيبي الظاهر اني لسعت كسها غضب عني وانا بولع في شعرتها
انا : ولا يهمك ياحبيبتي .... عايزاني اطفيهولك
ماما :ااااه اااااه ابوس رجلك شويه مياه اااو تلج مش قااااادره (وجسمها بيتشنج وجسمها بقي مياه من العرق
انا : عارفه يابت ياسمر احساس انك تبقي بتتوجعي وتضحكي في نفس الوقت الاحساس دا حلو اوووي
سمر : ودا هنعمله ازاي دا
انا : بسيطه زغزغيها في رجليها ونشوف هتضحك ولا هتصوت
سمر : ههههههههههههه حاضر
وراحت سمر تزغزغ امي في رجليها وهي مربوطه وامي بتصوووووت من الوجع اللي في كسها ومن الزغزغه ومن وجع ضرب الحزام اللي علي جسمها وبتضحك في نفس الوقت وبقيت مش قادره تاخد نفسها من اللي بيحصل فيها
ماما :ااااااااااااااه خلاص مش قادره ااه اهاا اااها ااهاااه ها ا هاههااها ابوس ايديكو كفايا هعيشلكو كلبه تحت رجليكو ارحموني ااهاههاهاهاهااها
انا : خلاص ياسمر كفايه
سمر : سبني شويه والنبي
انا :هههههههه يابت اتقلي هبسطك استني روحي املي جردل مياه ساقعه وتعالي
(ملت الجردل وجات وراحت حدفاه علي وش امي والمياه تلج نزلت علي جسمها )
ماما : (وهي بتتكتك من السقعه ) ايااياياياييااياايايا خلاايااياياايااص مش قادريريريرريه ابويويويوويس ايدييييييييكيو
انا : خلاص نشفيها بدل متموت مننا لسا احنا عايزنها تاني
سمر : يالا ياحبيبي الخطه التانيه
انا : يالا ياقلبي
(راحت سمر جايبه عصايه المقشه ودهناها زيت وراحت مدخلاها في طيز امي )
ماما : ااااااااه لا بلاش بلاش احححححححححح حراااااام مش قادره خلاص همووووت
سمر : تموتي ايه ياكسمك دا لسا مدخلتش غير ربعها احااااااا انا لسا هدخلها كلها
ماما : لاااااااا وحياه ابوكي بلااااش ااااااااااااه خلاص خلاص حقكو عليا انا وسخه وبنت متناكه وشرموطه واست.......ااااااااااااااه
سمر :وحياه ابويا قصدك ورحمه ابويا ياوسخه يابنت المتناكه (وراحت مدخلاها جامت في طيزها
ماما : ااااااااااااااااااااااااااه (وسكتت
انا : احااااااااا دي ماتت
سمر :كسمها تغور بنت الوسخه المتناكه دي
انا : لا مماتتش نبضها شغال انا هفوقهالك دلوقتي (ورحت رازعها بالقلم ودلقت علي وشها مياه
ماما : ايه اوووووف ااااااه فين في ايه اه اااااه ارحموني بقي كفايه كفايه
انا :فوقي ياكسمك لسا مشفيناش غليلنا فوقي يكسمك
ماما :ابوس رجلك يااحمد حقك عليا كفايه جسمي مش مستحمل
انا : وابوها اللي مات بسببك دا
ماما : و**** ما كنت هاذيهم ولا كنت هعمله حاجه هو اللي جبان حقك عليا يابنتي (بصوت منكسر
سمر : ولا عمري هسامحك دا احمد هو اللي حايشني عنك يابنت المتناكه ياكسمك
انا : سمر عيب دي امي برضو يالا الخطه التالته
سمر : بجددددددددد الخطه التالته عنيا حاضر
رحت انا قالع هدومي ورحت مطلع زبي ودخلته في كس امي وسمر جابت تلج وحطيته علي جسم امي وهي نايمه وكل لما امي تصوت ترزعها بالقلم
ماما : اااااااااااااااااااااه جسمي جسمي مش حاسه بجسمي ااااااااه كفايه كفايه
سمر : (بالقلم علي وشها ) اخرسي ياكسمك صوتك مايطلعش
انا : يابت براحه هي دلوقتي مش عارفه تحس بايه جسمها متلج وسخن وبيتناك وملسوع في نفس الوقت هههههههههه قلبها هيقف مننا
سمر : هههههههه ياريت يقف ونخلص منها
ماما : ااااااااااااه طب شيلو التلج مش قادره مش قادره ابووووووس رجليكو
سمر : (شالت التلج وراحت فتحه بق امي وتفت فيه ) ابلعي ياكسمك
ماما : (من غير ماتفكر بلعتها
انا :وانا ماليش نفس افتحي بقك ياما انضفهولك بتفافتي (تفيت في بقها
ماما : كفايا يابنتي تلطيش في وشي مش قادره وشي وجعني حرااام عليكي ابوس رجلك
سمر : لا تبوسي رجل ابنك انه شايلني عنك لحد دلوقتي
انا : (بمديلها رجلي ) منتي عارفه ياما متاخرش عنك في حاجه
ماما : اهيه ياسيدي وتاج راسي اهيه مواااااااااااااااااااه اهيه بس ارحمني كفايا
سمر : ممكن انيكها معاك ياحبيبي
انا : اللي عايزاه ياروحي
سمر : لو الخياره طلعت من طيزك ياكسمك هاكلهالك بالخرا (وراحت مدخله الخياره لاخر طيزها وقامت قعدت بكسها علي بق امي) الحسي يابنت المتناكه انا لسا شاخه ومغسلتوش نضفيه بلسانك يالا
ماما : ااااااااااااااااااااااه مش قادره حرام عليكو مش كفايا زبرك كمان الخياره اااااااااااااه وجع وجع في كل جسمي مش قادره
سمر : الحسي وكفايا صويت يابنت المتناكين
ماما : (بتشمه وريحته وحشه ) لا مش هلحس لاااااا
سمر : ( بتضربها علي وشها وراحت ساحبه راسها علي كسها تلحسه بالعافيه ) لما اقولك تلحسي يبقي تلحسي ياوسخه دا مقامك يازانيه
ماما : اااه اهاهاه اا اههاه ا اه حاضر اهوه ( وابتدت تلحس وهي قرفانه وتحسها هترجع من الريحه
سمر : اااااااااااح كمان الحسي اوووي نضفيه اكتر كمااااان لسانك حلو ياامتناكه
ماما : (اندمجت في اللحس ولقيت كسها بيتحرك علي زبري كمان ) اهووووووه بنضفه اهوووووه مممممممم
سمر : عجبك ياكسمك كسي
ماما : اوووي اووووي اااااااااااااااااااه براحه يااحمد براحه يابني كسي ملسوع وانت اااااااه بتخبط في اللسعه
انا : قومي ياسمر تعالي ورايا نيكيها بالخياره في طيزها وانا في كسها يالا
ماما : ااااااااااااااااااااااااااه حرام عليكو ااااه اااه اااه احححححح مش قادره بجد بتفشخ بتفشخ مش مستحمله كسي وطيزي اتهرو ابوووووس رجليكو مش قادره مش قادره طلعه يااحمد انا امك برضو كفايا مش قادره
سمر : الحق يااحمد الخياره متغرقه ددمم
انا : هههههههههههههه ابسطي ياكس امك اديكي اتفتحتي تاني
ماما : مش حاسه بنفسي يااحمد ااااااااااااااه يااحمد دماغي بتلف مش قادره
سمر : طب اهدي عليها يااحمد شويه علشان خاطري شكلها بيروح مننا
انا : كسمها بنت المتناكين دي متعرفيش هي عملت فيا ايه وخلتني ايه
سمر : يااحمد مش مهم اللي حصل ارحمها وانا راضيه بيك زي ماانت راضيه بيك حتي لو بتاعك مقطوع بس ارحمها عنيها بتلف وبتروح مننا
انا : (وانا لسا بنيكها ) انتي اللي بتقولي كدا ياسمر
سمر : خلاص يااحمد **** يسامحها وخايفه يحصلها حاجه اخسرك بعد مالقيتك تاني
انا : ( رحت قومت من علي امي سبتها زي ماهي وخت سمر في حضني ودخلنا اوضه تانيه ) انتي جميله اوووي ياسمر حقك عليا بحضنها اوعدك اني مش هزعلك تاني ابدا وهنبدا انا وانتي صفحه جديده
سمر : من غير ماتقول يااحمد مسامحاك انا مبحبش غيرك وعارفه ان كل دا غصب عنك بسبب امك وراضيه بيك بالحلوه والوحشه
انا : بس انا مش مسامحك ياسمر
سمر : *بلهفه * ليه طب انا عملت ايه
انا : علشان انتي واحشاني اوووي ومش عايزه تريحيني
سمر : طب استني استحمي وانضف نفسي واجيلك
انا : زي ماانتي كدا
ورحت بايسها ونازل بيها علي السرير نايم عليها رافعلها الجلابيه مدخل بتاعي في كسها وبنيكها وانا بقلعها هدومها وباطها كله شعر وكسها وريحتها معفنه بس انا هيجت عليها اوووي من الريحه دي
سمر :ااااااه يااحمد وحشتني اووووي ااااااه وحشني زبرك وجسمك وكل حته فيك انا بتاعتك اعمل كل اللي انت عايزه يااحمد نيييك يااحمد نيكني اووووووووي ريحني وارتااااااااح ااااااه يااحمد بقالك كتير منكتنيش نيييييك اوووووي متسبنيش تاني يااحمد علشان خاطري ارجووووك ولو ااااااااااااه
انا : مش هسيبك تاني ياسمر انا فعلا بحبك من قبل اي حاجه انتي حلوه اووووي وانا مش هسيبك ابدا
سمر : ولو يااحمد حابب ااااه براحه بقالي كتير متناكتش وكسي ضيق ااااااااااه ولو حابب يااحمد انيكك انا معنديش مانع وبالطريقه اللي انت عايزها
انا : ااااااااااااااااااااااه سيبيها بظروفها مش وقته الكلام دا اااااحححححح ياسمر كسك ضيق ومهيجني اووووووووي حاسس اني هجيبهم
سمر : لا يااحمد والنبي متجيبش دلوقتي لسا مشبعتش منك ارجوووووك متجبش كمل نيكني تاني عايزه اتناك منك علطووول يااحمد نيك نيك اوووووووووووي طلعه طب امصهولك شويه
(رحت مطلعه ورحت بايسها في شفايفها بلهفه وشوق وهي بتبوس اووووووي زي المشتاقه ونزلت بلساني الحس في وشها ورقبتها وريحتها العرقانه مهيجاني اووووووي ولمحت شعر باطها وهو كتير كدا رحت باصص عليها وبصيت عليه
سمر : بلاش يااحمد مش نضيف بلاش
انا: (ولا اكني سمعتها ورحت مقرب علي باطها ورحت شميته ) اححححححححححح ريحته حلوه اوووووي ياسمر ريحته وهو عرقان كدا هيجتني اووووي سيبيه علطول متحلقيهوش خااالص
سمر :ااااااه بحبك اوووي ياحمد للدرجه دي عجبك كل حته فيا
انا : دا انتي تتلحسي لحس حتي بصي ( ورحت لاحس باطها وطعم العرق في بقي مع الشعر كانت مدوخاني هيجان مختلف تماما عن الهيجان العادي ونضفتلها تحت باطها بلساني
سمر :اااااااااااااه يااحمد اااااه هيجتني اووووي اول مره اهيج من تحت باطي ااااااااااه الحسه كمان ااااه بغير يااحمد اااه
انا : (رحت نازل علي كسها كان متغرق شعر فضلت الحس فيه وفي شعر كسها ) اححححح ياسمر انتي كل حته فيكي مهيجاني اووووي
سمر : بحد ياحبيبي يعني ااااه انت لسا بتحبني وشايفني حلوه
انا : دا انا بموت في اللي خلفوكي
سمر :ااااااااااااااااه يااحمد اااااااه كلامك بيدوخني اوووي انا بموت فيك اووووي يااحمد
انا : (رحت طالع بايسها في بوقها بوسه عشااااااق وابتديت انيكها وانا ببوسها وبنتنفس في بق بعض بسرعه وهيجنا اووووي احنا الاتنين ومبقتش قادر استحمل سخونيه كسها ) اااااااه ااااااااه هجيب ياسمر مش قادر كسك بيشفط زبري ااااااااااااه مش قادر هجيب
سمر : خلاص جيب ياحبيبي جيب جوايا كله كله جوايا متخليش نقطه تنزل برا ااااااااااااااااااااه سخنين اووووي يااحمد اححححححححح
انا : اااااه اااااه اااااه ( وابتديت اهدي ونمت عليها ببوس فيها وبحضنها وبحب فيها وعنيها بتدمع وانا بحضنها اكتر واحسسها بالامان) متخافيش ياحبيبتي هنبدا انا وانتي صفحه جديده مع بعض اااااااه ايه دا اوعي
سمر : سيبيه يامجنونه هتخنقيه كدا اوعي اوعي (وبتضرب في امي وهي لافه حبل حوالين رقبتي وبتخنقني
ماما : بقي انا تعمل كدا فيا يابن الوسخه وديني لاموتك انت والشرموطه دي
سمر :سيبيه سيبيه اووعي اوووووعي
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه المنتدى التاريخ
ق قصص سكس محارم 0 2K
ق قصص سكس محارم 0 1K
ق قصص سكس محارم 0 1K
ق قصص سكس محارم 1 3K
ق قصص سكس محارم 2 2K
ق قصص سكس محارم 0 1K
ق قصص سكس محارم 2 2K
ق قصص سكس محارم 0 3K
ق قصص سكس محارم 0 1K
ق قصص سكس محارم 0 1K

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل