قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
ودي كانت البداية (العهد) | السلسلة الخامسة | ـ حتي الجزء السابع 13/1/2024
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="ابيقور" data-source="post: 42959"><p>معلش كنت مشغول جدا الفترة اللي فاتت وفي خلال الفترة دي حصلت حاجات هحاول اعملها ف قصه جديدة</p><p></p><p>وهحاول انهي القصه دي ف السلسله دي عشان ادخل ف قصص جديدة</p><p></p><p>السلسله الخامسه.. الجزء الاول</p><p></p><p>وطبعا بعد لما بيدو خد شيرين ودخلو شقتهم وانا نزلت انا وام بيدو وشيرين.. روحت **** علي شيرين وقولتلها عقبالك وهيا بصتلي بكسوف وقالتلي شكرا وقولت لام بيدو انا هركبك تاكسي وتروحي ع الفيلا وانا هوصل مشوار واجي وراكي بقااا عشان نعمل زي بيدو وشيرين وهيا بصتلي وضحكت وقالتلي بس متتاخرش عليا.. قولتلها مش هتاخر يا قمر.. وركبتها تاكس وحاسبته والتاكسي مشي وانا طلعت تاني خبطت ع شقه بيدو وفتحلي ودخلت لقيتهم لسه بهدومهم وبصتلهم وضحكت وقولتلهم انتوا لسه لابسين</p><p></p><p>بيدو: اصل شيرين مكسوفه</p><p></p><p>انا: بصيت لشيرين وقولتلها اي ياعروسه دا حتي الليله ليلتك.. وخدتها من ايديها وقولتلها تعالي معايا.. وبصيت لبيدو وقولتله عن اذنك هاخد مراتك وادخل اوضه نومكو بس عشان اخليها تغير هدومها وغمزتله.. وهوا بصلنا وضحك وقالنا اتفضلوا</p><p></p><p>ودخلت انا وشيرين اوضه نومها اللي كانت اوضه نوم بيدو.. وبقيت بفك طرحتها واقلعها الفستان وانا ببوس ف رقبتها وجسمها برومانسية وهيا بدئت تسيح وبصتلي منيكه وقالتلي</p><p></p><p>شيرين: بس بيدو دا خول خالص يا احمد دا عارف ان مراته داخله مع صاحبه اوضه نومهم ويوم دخلتهم وسايبهم وعادي.. قولتلها مهو انتي عارفه م الاول كل حاجة وبعدين دي احلي حاجة عشان ابقي معاكي ف اي وقت.. وبقيت بحسس ع بزازها واقفشهم وهيا بقت بتتنهد وتغمض ف عنيها وتعض ع شفايفها وترجع بدماغها لورا.. روحت ماسك ايديها وخارج بيها للصاله وكانت لبست بيبي دول ابيض لغاية كسها واندر فتله ومن غير سنتيان.. وخرجت ماسكه ايدي وطلعنا قدام بيدو وشافها وصفر وقالها اي القمر دا وقام حضنها وباسها وقالها اخيرا بقيتي مراتي</p><p></p><p>شيرين: بصتله وبصتلي وبصت لبيدو تاني وقالتله.. مراتك ع الورق انما حوزي الحقيقي دا.. وضحكت وانا ضحكت وبيدو قالها واحمد مش غريب يا شيرين متقلقيش انا مش همنعه عنك ولا همنعك عنه.. بصيتلهم وقولتلهم يالا انا مش فاضيلكم انا ورايا مزة مستنياني بردوو وناويلها الليليه وبصيت لبيدو وغمزتله وهوا فهم اني بقصد امه.. وضحك وقالي بس وحياتك براحه عليها اصلها حنينه قووي وضحك.. قامت شيرين قالتله طيب يالا خد هدومك وادخل غير ف الحمام.. بيدو قالها طيب ومغيرش ف الاوضه ليه.. قالتله كدا مزاجي وضحكت وهيا حاطه ايديها ف وسطها ورفعاله حاجب.. وهوا بصلها وضحك وقالها حاضر يا حبيبي.. وخد هدومه ودخل الحمام وقفل الباب ولقيت شيرين بتشدني من ايدي وبتدخلني اوضه نومها وبتقولي مممكن تقولي بقااا مين دي يا استاذ اللي مستنياك ورايحلها ف ليله زي دي.. وكمان الخول اللي جوه دا شكله عارفه.. انت مشوفتش بيقولك براحه عليها ازاي وكانه يعرفها.. بصتلها وضحكت وقولتلها اه هوا يعرفها عز المعرفه كمان.. قامت بصتلي وقالتلي ودي تبقي مين بقااا.. قولتلها اقولك بس متفتحيش بوقك.. قالتلي م افقه.. قولتلها ام بيدو.. قامت بصتلي وبرقت وحطت ايديها ع بوقها م الصدمه وقعدت ع سرير وبتقولي امه.. قولتلها ااه امه مالها مش ست بردوو وبتحس.. قالتلي وهوا عارف انك هتنام مع امه.. قولتلها بنام معاها من زمان اووي ع فكرا وهوا عارف من زمان وشافنا كتير.. قالتلي انا قولت عليه عيل طري وخول م الاول.. قولتلها واللي يسيب امه يسيب مراته.. قالتلي صح.. وقامت تقلعني البدله بنفسها لغاية لما بقيت ملط ونزلت ع زبي مص زي المجنونه وبتقولي اخيرا زبك بقا معايا براحتي وكمان هيبقي بتاعي ف اي وقت.. قولتلها وهفتحك بيه كمان.. قامت خرجت زبي من بوقها وبصتلي بلبونه وقالتلي احمد براحه عليا عشان خاطري انا خايفه اووي واسمع تنه بيوجع اووي.. قولتلها يابت متخافيش مش هتحسي بحاجة.. ولقينا بيدو داخل الاوضه عليا وشايف شيرين مراته قاعده بين رجلي ونازل مص وحلب ف زبي زي المجنونه.. بصلي وبصلها وضحك وقال طب مش تستنوني.. وهيا سابت زبي مرة واحده وبصتلي وبصتله وانا غمزتلها بعيني وهيا اتطممنت شوية وبصتله وقالتله اصل صاحبك مستعجل عشان رايح يريح المزة وبتغمزله.. وهوا بصلها وبصلي ومخضوض.. بصيتله وقولتله اي ياعىيس هتفضل واقف كدا متقرب من مراتك.. وبيدوو قرب من شيرين وبقا يبوس ف رقبتها وظهرها ويحسس ع جسمها وهيا ماسكه زبي بتمصه وقام نزل ع الارض ونام ع ظهرة ودخل بدماغه تحت كسها وبقا بلحس كسها وهيا سخنت اووي وبقت قاعدة بكسها ع وشها ورايحه جايه بكسها ع كل وشه ونازله فرك وكسها بيجيب ميته ومغرق وش بيدو وقامت قفلت بوراكها ع وش بيدو وصرخت ونزلت شهوتها وجسمها بيترعش وبيدو عمال يلحس ويبلع ف ميتها لغاية لما جسمها هدي قامت اترمت جنبه ع الارض وانا نزلت نمت عليها بجسمي وبقيت بحك زبي بين شفايف كسها واقفش ف بزازها وباكل ف شفايفها ومنمجين انا وهيا وبيدو سايبنا خالص روحت ماسك وراكها بايدي الاتنين وفاشخهم اووي ورافع رجلها لورا وبصيت لبيدو وقولتله متمسك رجلين شيرين بدل ما انت بتتفرج كدا.. وقام قعد ع ركبه قدام دماغها وزبه عند وشها وماسك رجلها الاتنين لورا وكسها كله ظاهر قدامي وبقيت بمشي زبي بين شفايف كسها واحك ف زنبورها وهيا بصالي بمحن وبتقولي براحه عشان خاطري.. وروحت حاطت زبي ع خرم كسها وبحركه براحه وهيا هايجه اووي ومدت ايديها لزب بيدو بتلعبله فيه وانا روحت مدخل زبي مره واحده ف كسها لغاية نصه وفتحتها وهيا لما زبي دخل فيها صرخت وقفشت اووي ع زب بيدو وبضانه وهوا صررخ.. اااه اااي بيوضي هتفرقع اااه حاسبي يا شيرين هتفعطي زبي وبيوضي اااه.. وهياا اااه اااي وجعني اااه شيله اااي.. وانا بدخل واخرج براحه وهياا بتتاوة ولقيت بيدو بيجيب لبنه ف ايد شيرين وبينقط ع وشها وشعرها وفضلت انيك فيها لغاية لما جيت اجيبهم خرجته من كسها ونطرتهم ع جسمها وهيا قايمه بالعافيه وبيدو بيسندها وبتقوله بدلع اووعي كدا سيبني بقا بتمسك مراتك لصاحبك عشان يفتحني ويوجعني لا سيبني زعلانه منك .. وهوا حضنها وقالها معلش ياروحي بكرا تتعودي عليه وانتي اللي تتثلي بيه يجيلك وضحك.. قولتله طب يالا خد مراتك ودخلها قعدها ف الميه والمطهر عشان الجرح يدبل بس خليها قاعده شوية كتير وخليك جنبها هاااه.. ضحك وقالي حاضر وخد شيرين ودخلو الحمام وانا لسه عريان وزبي عليه ددمم شيرين ولبن مني وميه شهوتها وقايم البس لقيت الباب بيخبط.. اتخضيت وقلت اي دا مين جاي دلوقتي وعارف اني هنا.. وجيت ورا الباب وقولت بصوت واطي ميين.. لقيت صوت هناء بتقولي افتح انا هناء جايبة العشا بتاع العروسه افتح بقا الصنيه تقيله.. خدت نفس وهديت واتطمنت وروحت فاتح ولقيت صانية داخله وهناء شيلاها بالعافيه روحت واقف وراها ومادد ايدي وماسك الصنية منها وحاطتها ع سفرة وهيا لفت ولقتني ملط وبصتلي اووي وبرقت واستغربت.. وقالتلي يالهووي ااي دا انت قالع دا ليه وازاي طب اختي فين وجوزها.. وبتبص لزبي لقت عليه ددمم وبيلمع من السوايل اللي مغرقاه… وبتبصلي اووي وبتقولي هوااا هوااا.. قولتلها ااه هوا اللي ف بالك.. لقيتها قعدت ع الانترية وبتقولي طب ازاي.. طب وجوزها.. قولتلها جوزها عارف وراضيي واختك راضيه وعلاقتي بيها هتفضل مستمرة وكمان بقت متجوزة والموضوع دا كله متفق عليه انا وهيا وجوزها.. بصتلي وقالتلي انا مش مصدقه ودني بجد معقول.. قولتلها يعني انتي مش عارفه اني علي علاقه من زمان باختك وانتي شوفتينا.. قالتلي بس دي حاجة ودي حاجة.. قولتلها لا هيا هيا بس دلوقتي بقت مدام واقدر انيكها ف كسها ف اي وقت وكمان بعلم جوزها.. وهيا كل دا عنيها ع زبي وشايفه شرف اختها ع زبي.. وزبي بدء يقف وهيا بتبصله وبتبلع ريقها.. قولتلها مش عايزة تدوقي طعم كس اختك من بتاعي.. لقيتها بتهته كدا وبتقولي لاا لاا مش هينفع لاا اختي تشوفني وحوزها مش هنا مش دلوقتي طيب.. انا انا انا همشي.. روحت شاددها لحضني وواخدها ف بوسه من شافيفها ودابت ف ايدي وساحت وانا حاضنها وبقفش ف جسمها ومشيت بيها لغاية اوضه النوم ونمت فوقيها ع سرير وانا نازل فرك ف جسمها وهيا مبقتش قادرة تبعدني عنها ومعرفش ازاي رفعتلها العبايه وبقيت بحك زبي ف كسها وهيا ميتها بقت نازله منها زي الفيضان ومرة واحده لقيت زبي بيدخل ف كسها.. ايووة فتحتها غصب عني وغصب عنها وبقيت بنيك فيها وهيا اهاتها طالعه وجابت شهوتها كذا مرة لغاية لما حسيت اني بجيب طلعت زبي من كسها ونطرتهم ع كسها من برة.. وفوقت وقتها وعرفت اني فتحتها خلاص وهيا بتقوم وبتعيط وبتقولي انت ضيعتني ضيعتني.. وبجري ادور ع حاجة امسح بيها كسها وزبي وامسح الدم ولقيت قماشه بيضا والمفروض دي بيدو بيمسح بيه ددمم مراته شيرين.. روحت واخدها وماسح بيها كس هناء والقماشه بقت كلها ددمم شرف هناء وقولتلها متخافيش هرجعك بنت تاني متقلقيش.. وف اللحظه دي لقيت بيدو داخل الاوضه علينا وشاف هناء وشاف كسها الاحمر والدم ع القماشة وهيا شافته اتخضت وبتلم ف نفسها وبتهته وبتقول هوا هوا السبب وبتعيط.. بيدو قرب مني وبيبصلي وقالي هوا انت.. قولتله حصل غصب عني.. وبص للقماشة وقالس المفروض دي كنت مسحت بيها لشيرين بس نسيت ودلوقتي بقا عليه ددمم اختها.. قولتله خلاص لما امها تيجي اديها القماشة وقولها دا ددمم شيرين وهناء هعمبها عملية ارجعها بنت.. وهوا قالها متخافيش يا هناء انا هقف جنبك.. قولتله انت جاي ليه.. قالي جاي اخد البشكير لشيرين.. قولتله طيب استني همشي انا و هناء وانت خد البشكير ودخله ولو سالتك قولها اني مشيت وان اختها جابت الاكل ومشيت وانا مكنتش هنا.. قالي حاضر.. وهناء لبست وخدتها ونزلنا وطمنتها وهيا هديت… وروحت ع الفيلا وطبعا دماغي بتودي وتجيب ف اللي حصل دا لغاية لما طلعت اوضه ام بيدو ولقيتها نايمه ورايحه ف النوم خرجت تاني وسيبتها ونزلت قعدت تحت لوحدي بفكر ف اللي حصل دا كله وروحت ف النوم زي منا وصحيت ع تليفوني بيرن وكان مدير الشركة بتاعتي وقالي المستشفي خلصت وجاهزة يافندم وتم تعيين اكبر دكاتره فيها وكمان بقا فيها صيدليه كبيرة تخدم المستشفي وغير المستشفي.. قولتله انا جاي اشوفها بنفسي ولبست وروحت للمستشفي ولقيتها حاجة خمس نجوم فعلا والصيدليه كبيرة جدا وعلي مستوي وقابلت بتوع الادوية اللي كانوا بينزلوا لدكتورة مارينا الادوية وسلموا عليا وقولتلهم انا عايزكوا تهتموا بالطلبيات هنا وقالولي طبعا ويشرفنا نتعامل مع حضرتك وسالتهم ع دكتورة مارينا وقالولي انها مبقتش مهتمه بالصيدليه زي الاول ومبقيناش بننزلها طلبيات.. قولتلهم طيب انا عايزكوا تعرضوا عليها تيجي تشتغل عنا بمرتب هايل وتقنعوها بس من غير ما تقولوها ان دي صيدليتي وطبعا فهمت المدير انه يشغلها من غير ما يقولها ان دي حاجتي.. وسيبتهم ومشيت رجعت ع البيت وكانوا صحيوا طبعا وبيفطروا كلهم وبيضحكوا ويهزروا كانهم يعرفوا بعض من زمان.. ودخلت سلمت عليهم وقعدت افطر معاهم وام بيدو بتبصلي كل شوية من تحت لتحت.. وخلصنا فطار وقولت لام بيدو تعالي عايزك ف كلمتين فوق.. وامي وخالتي واخواتي بصولنا وكانهم فاهمين وضحكوا وهيا طلعت معايا ومكسوفه ودخلنا اوضتها وهجمت عليا بوس واحضان وتقفيش وهيا بتقولي بس اهدي امك واخواتك صاحيين.. انا استنيتك امبارح وانت اتاخرت.. قولتلها جيت لقيتك نايمه مرضيتش اصحيكي.. قالتلي طيب بالليل مش وقتو يالهووي يسمعونا اهدي ياحمد عشان خاطري.. وانا مش سايبها طبعا لغاية لما سلمت نفسها ليا وبقيت بنيك فيها بقوة وهيا اهاتها وصويتها عالي وجابت شهوتها كذا مرة وانا خلاص هجيب وحشرت زبي كله ف كسها وبنطرهم وهيا فاشخه رجليها ولفاها ع ظهري وزبي كله ف كسها وف اللحظه دي لقيت باب الاوضه بيتفتح وامي داخله علينا وبتقولي الحق ياحمد اختك هبه تعبانه شكلها هتولد وطبعا قومت من فوق ام بيدو وزبي بينقط لبن وكسها خارج منه اللبن وبزازها خارجين برة هدومها وبصت لامي بكسوف وانا قومت جري لبست هدومي زي منا واتصلت بالمستشفي وبعتولنا عربيه اسعاف وخدوا اختي ع المستشفي بتاعتي وكلنا طلعنا وراها ودخلت العمليات وشوية الدكتور خرج وقالنا مبرووك جابت ولد.. وفرحنا كلنا اووي وطلعت اوضتها ومعاها ابني وبتقولي شوف ابنك شبهك اووي وانا شيلته وفرحان وقالولي هتسمية اي.. قولتلهم هسمية اسم كل اللي يسمعه يستغربة وكمان مينساهوش ولازم يطلع جامد زي ابوة.. بس سيبو الاسم دلوقتي.. وطبعا كنا واخدين جناح كامل ف المستشفي وامي وخالتي والبنات اخواتي معاها بايتين وام بيدو ف الفيلا لوحدها.. وقولتلهم لو عايزين تبقو معاها خليكوو انا واخدلكم جناح كامل وفعلا فضلوا معاها وقولتلهم انا هروح واجيلكم بكرة وامي وخالتي والبنات بصولي وقالولي اي ملحقتش تتبسط مع ام صاحبك ولا اي وضحكوا كلهم بلبونه نسوان.. قولتبهم اه ملحقتش طبعا ورايح اتبسط معاها تاني.. امي قالتلي طب خلي بالك من صحتك شوية الواحده ف السن دا بتبقي عطشانه وعايزة كل شوية.. بصتلها وقولتلها وماله بنتعلم منك ياخبرة وضحكت وهما ضحكوا وامي قالتلي امشي يا وسخ وضحكت وانا سيبتهم وروحت لام بيدو لقيتها نايمه ف اوضتها زي ما هيا ودخلت نمت عليها وهيا صحيت وفالتلي طمتي قولتلها ولدت وجابت ولد.. قالت مبروك قولتلها عقبالك لما تحبلي وتجيبلي عيل وهيا ضحكت وقالتلي خلاص انا دورتي اتقطعت من زمان بقا.. قولتلها حلو عشان انزل حواكي براحتي وهيا اتكسفت واندمجنا ف النيك وعملت معاها احلي نيك بمزاج وانبساط يمكن فرحان ان اختي خلفت ابني وفضلت انيك فيها طوول الليل لما كسها ورم والصبح استحميت ولبست وروحت ع المستشفي ودخلت وشافوني وقالولي شكلك هبقي اب تاني.. وقت مصدوم وقولتلهم اي.. قالولي دعاء تعبت بالليل والفجر دخلوها يجهزوها الولادها وزمانها خارجه وشوية الدكتور خرج وقال مبروك بنت وخالتي فرحت وشوية دعاء خرجت ومعاها بنتي وبقت هيا وهبه نايمين وعيالي جنبهم ومبقتش مصدق عنيا وفرحاان اووي وف عز فرحتنا وانبساطنا لقينا سوسن بتصرخ وندهنا الدكتور وخدها وقال دي خلاص ولاده.. احااا كلهم بيولودوا ف وقت واحد وقاعد مذهول وامي قالتلي متقلقش انت ناسي انك حبلتهم كلهم ف شهر واحد يعني طبيعي يولدو ف شهر واحد.. وشوية وخرج الدكتور وقال مبروك بنت وجاب سوسن جنب دعاء وهبه وانا ببصلهم ومبسوط وشايف ولادي قدام عيني.. وسيبتهم ونزلت للمدير وقولتله مش هوصيك عليهم.. قالي يافندم ف عنينا.. وقابلت مدير الصيدلية وقالي ان دكتور مارينا جايه بكره تعمل المقابله.. قولتله وافق عليها واعرض عليها مرتب محترم ومتنساش متجيبش سيرتي قالي طبعا مفهوم.. وقابلت دكتور جراح شاب ف المستشفي وقولتله عايزك ف كلمتين يا دكتور.. قالي اتفضل قولتله في بنت اخت صديق ليا اتعرضت لل****** وطبعا مبقتش بنت ومحتاج حضرتك ترشحلي دكتور يعملها ترقيع غشاء عشان تقدر تتجوز.. قالي مفهوم طبعا بس العمليات دي بتتعمل بشكل غير قانوني وهيبقي مشكله للدكتور اللي هيعملها.. قولتله وهو انا بردو شكل كدا.. قالي العفو يافندم مقصدتش بس انا اقدر اعملها العمليه هنا ف المستشفي بس دا هيبقي بيني وبين حضرتك وياريت تيجي قبل جوازها باسبوع بس عشان العملية تبقي سليمه.. قولتله مينفعش قبل كدا.. قالي لا الترقيع بيبقي ليه مده وبيتفتح تاني.. قولتله خلاص هعرف منها واقولك قالي تمام وباكد علي حضرتك عشان ميحصليش مشاكل.. قولتله متخافش يا دكتور… ومشيت قولت اطلع علي شقه بيدو ومراته هناء واحاول اقول لبيدو انه يطمن شيرين وخلاص مشكلتعا هتتحل.. وفعلا روحت ع ببته ولقيته قاعد ف الصاله وسلمت عليه وقولتله فين مراتك قالي ف المطبخ هيا وشيرين بيعملوا الاكل سوا اصل هناء قالت لاختها تيجي تتغدي معانا انهارده.. قولتله كويس.. اسمعني انا لقيت دكتور هيرجع شيرين بنت تاني.. بس العملية هتتعمل قبل ما تدخل باسبوع بس وعايزك تقولها تطمن خالص.. قالي هحاول اقولها من غير ما هناء تاخد بالها.. قولتله حلو.. قالي انا هدخل اقولهم انك جيت عشان هناء تخرج تسلم عليك وانا اعرف اقول لشيرين لوحدنا.. قولتله طيب طمني الاول هيا شيرين عملت اي لما عرفت تني فتحت اختها وبنام معاها بعلمك.. قالي هيا مجاتش من يومها وانهارده هناء قالتلها تيجي تتغدي معانا.. وسمعتهم ف المطبخ من شوية وشيربن بتقول لهناء انها عرفت باللي حصل وهناء اتخضت بس شيرين قالتلها متهافش هيا مش صغيرة عشان تتكلم ف حاجة زي دي بس شيرين مجابتش سيرة خالص انها حتي في بينك وبينها كلام مع اني عارف كل اللي حصل وضحك.. قولتله طيب تعالي نتسحب كدا ونسمع بيقولوا اي</p><p></p><p>شيرين: بس ليه بتخلي صاحبك حوزك يعني يعملك وانتي متجوزة ياهناء</p><p></p><p>هناء: بتشاور بايدها لغاية قرب كوعها وبتقول لشيرين.. يابت يخربيت بتاعه قد كدا بيدخل يدب اووي جوا بيجنني</p><p></p><p>شيرين: طيب هو بتاع جوزك يعني مش قد كدا</p><p></p><p>هناء: بتضحك بدلع.. دا محلصش الربع حتي</p><p></p><p>شيرين: بتبص لاختها من تحت لتحت وبتقول ف سرها منا عارفه بتاعه قد اي وفتحني بعد ما فتحك.. وبصتلها وضحكت وقالتها.. انتي بقيتي قليله الادب اووي بعد ما اتجوزتي</p><p></p><p>وبيدو بيبصلي ويضحك.. روحت راجع لورا عشان اقعد مكاني وظارف بيدو بعبوص وصباعي دخل ف خرم طيزة بالهدوم واتنطر لقدام وقال اااي.. وهما بيبصوا وراهم ع الصوت وبيدو بيدخل بسرعه عليهم وانا برجع مكاني وبيقولوله اي مالك.. قالهم رجلي اتخبطت ف الحيطه.. وبص لشيرين وبص لهناء وقالها احمد جه بره ع فكرا.. قامت شيرين بصتله وضحكت وقالتله طيب اوعي اخرج اسلم عليه وشيرين واقفه وشها اصفر واتخطفت ومنطقتش.. وسابتهم هناء وهرجتلي وكانت لابسه هوت شورت فيزون ولازق ع طيازها واخل بين فلق طيازها وكسها وراسمهم وبدي كت وبزازها طالعه منه ولامه شعرها ديل حصان وهرجت وحضنتني وقالتلي وحشتني وبوسنا بعض ثانيتين كدا ولقيتها بتبصلي بمحن وتقولي يخربيت شفايفك حركتني وحاسه اني عوزاك دلوقتي.. قولتلها انا جاهز يالا.. قالتلي اعقل يامجنون شيرين اختي هنا.. قولتلها وماله متعرف.. قالتلي لا مش وقتو.. استغربت هيا ليه رفضت مع انها عارفه ان اختها عرفت وخلاص.. حبيت اعمل عبيط واكمل معاها.. وقولتلها بس انتي فرس.. قالتلي والفرس عايزة الركيب يركبها.. قولتلها خلاص لما تمشي اختك.. قالتلي خلاص اقعد اتغدي معانا وبعد الغدا نشوف الدنيا هتمشي ازاي.. وقامت ماشية ناحيه المطبخ تنده لاختها ولقيتها خارجه وباين ع وشها انها مبسوطه وبيدو خارج وراها وبيبصلي ويغمزلي وبيعملي بايده لايك.. فهمت انه قالها عشان كدا هيا مبسوطه.. وهرجت سلمت عليا وبصيتلها وقولتلها عقبال ما نجيلك بيتك لما تتجوزي.. وقصدت اقولها كدا عشان افهمها ان اللي قالهولها بيدو صح.. وبصتلي واتكسفت وقالتلي ميرسي.. واختها شدتها من ايديها وقالتلها يالا ياختي نخلص الأكل وكفاية محن وضحكت وشيرين اتكسفت اكتر وضحكت ودخلت مع اختها وقعدت انا وبيدو وقعد يحكيلي ع نيكه لهناء وهما بيتخيلوني وعن هيجنها وهيا بتقوله ااه ياحمد نيكيني اووي قدام جوزي وانه حابب كدا اووي ومبسوط بالحياه دي وكمان هناء مبسوطه اووي كدا.. بصيتله وقولتله كويس انك عارف تمشي حياتك وفهمت هناء بتحب اي… بصلي اووي وقرب مني وحط ايده ع زبي وحسس عليه وقالي هناء بتحب دا وانا كمان بحبه.. روحت شايل ايده بسرعه من ع زبي وقولتله بطل خولنه حد يشوفنا هيا مش ناقصه اصلا وضحكت وهو ضحك.. ولقيته بصلي وقالي انت عارف انا نفسي ف اي.. قولتله ف اي… قالي بس متقولش عليا مجنون.. قولتله متخلص وتقول ياعرص.. لقيته ضحك وقالي حلوة اووي عرص من بوقك.. بص انا بصراحه بعد اللي حصل بينك وبين شيرين وكمان هيا اتفتحت والعمليه مش هتتعمل غير قبل فرحها فا نفسي انيكها بصراحه بس مش عارف اعمل كدا ازاي.. بصيتله وقولتله يخربيتك وافرض حبلت منك.. قالي متخافش هنزلهم برا او هلبس توبس.. بصراحه الفكرة عجبتني.. وبصيتله وقولتله طيب اي رايك نعمل عليهم حفله من غير ما يعرفوا.. بصلي قووي وعجبته الفكره وقالي ماشي بس ازاي.. قولتله بعد الغدا تقول لهناء مراتك تعملنا الشاي وهيا قايمه تعمله هقوم اعمله معاها واقولها جوة بيني وبينها اني عايز انيكها قووي وانك انت هتشغل اختها لغاية لما اخلص وف الوقت دا تكون انت نيكت شيرين واخرج انا من عند هناء وادخل لشيرين وانت تدخل لهناء وتنيكها وانا انيك شيرين واخلص اخرج اقعد ف الصاله انا وهناء وهنده عليك وتخرج بعد كدا مش قبل كدا فاهم.. بصلي وعنيه لمعت اووي وقالي فاهم فاهم.. ولقينا هناء وشيرين خارجين م المطبخ وبيحطوا الاطباق والاكل وقعدنا ناكل وكل شوية ابص لهناء واغمزلها واعض ع شفايفي وهيا تبصلي وتضحك عشان اختها متخدش بالها ولكن شيرين كانت واخده بالها اووي وكانت بتخبط هناء بكوعها ف جنبها وعشان كدا هناء كانت بتضحك.. وخلصنا الاكل وشالوا الاطباق وبيدو قال لهناء متعمليلنا شاي.. وقامت تعمل الشاب وانا قومت وسيبته مع شيرين وقولتلهم هدخل اعمل الشاي معاها وهوا بصلي وضحك وشيرين بصت لبيدو اووي وبصتلي واتكسفت ودخلت لهناء ولزقت ف طيزها وايدي طلعت بزازها وقفشتهم وقولتلها وحشتيني وعايز افشخك دلوقتي.. فالتي بس متسخنيش وانا قايدة نار لوحدي وعايزة زبك يفشخني.. روحت مدخل ايدي جوة البنطلون بتاعها وحاطتها ع كسها ولقيته غرقان ف شهوته.. وبتبصلي بمحن وبتقولي شايف انا تعبانه ازاي وعيزاك.. امممم مش قادرة دخل صباعك ف كسي ااااه.. براحه ع ذنبوري اااي.. ولفيت ايدي لطيزها وبقيت بدخل صباعي كله ف خرم طيزها وانيكها بيه وهيا مفلقسه وهايجه وبتفش لنفسها واهاتها طلعه واكيد هما بره سامعين.. ولما حسيتها هتجيبهم روحت سايبها وواقف عادي ولقيتها بتبصلي بعنيها وتترجاني وتقولي كمل عشان هاطري خلاص كسي هيفرقع وهنزلهم امم ااي متسبنيش قايدة نار كدا اخص عليك.. قولتلها هريحك جوة ع سرير.. قالتلي ازاي اختي برة.. بصتلها وبرقتلها وقولتلها ما اختك عارفه يالبوة انتي هتستعبطيني.. قالتلي وحياتك الكلام جاب بعضه بس بس عمرها ما شافتك معايا.. ضحكت وكنت عايز اقولها اختك شافتني معاكي من زمان ونيكت اختك وفتحتها كمان وجوزك هينيك اختك وانا بفشخك.. بس سكت وقولتلها متقلقيش انا مظبط كل حاجة.. وسحبتها من ايديها ومشيت معايا زي المسحورة وخرجنا لقيناهم قاعدين جنب بعض اووي ولازقين ف بعض وزي اللي كانوا بيعملوا حاجة ولما خرجنا قعدوا عدل بسرعه ودا لفت انتباه هناء اووي وبصت لبيدو وبصت لاختها وقبل ما تتكلم روحت قايل لهناء هيا فين درفه الدولاب اللي عيزاني اركبها دي.. وهناء بصتلي ومش فاهمه حاجة. وقالتي هااااه اي.. لقيت بيدو كان باصص باستغراب ولما لقي هناء مش فاهمه عرف ان دي نمرة انا عاملها عشان اخدها ف الاوضه.. راح بيدو ناطق بسرعه وقالي ااااه الدرفه اااه جوة جوة ف اوضه نومي.. روحي معاه يا هناء خليه يركبها اصل انا مش قادر اركبها.. بصيتله وغمزتله وقولتله متقلقش انا هركب الدرفه كويس اووي اصلها لازم تدق كويس وهوا بصلي وضحك وشيرين قاعده مبرقه ومش مصدقه الحوار اللي داير وان اختها هتتناك دلوقتي من صاحب جوزها روحت ماشي لغاية اوضه النوم وهناء واقفه باصه لبيدو وشيرين اللي لازقين ف بعض روحت واقف ع باب الاوضه وندهتلها ولفت وبصتلي روحت غامزلها وقولتلها متيلا تعالي.. وجات نحيتي روحت مادد ايدي وشاددها عليا وواخدها ف حضني وقافل عليها بايدي ف حضني ودخلت بيها الاوضه وانا بقفل الباب وببص لبيدو وشيرين وغمزتلهم بعيني وقولتلهم انچوي بقاا وقفلت الباب.. وخدت هناء ف حضني وقطعت شفايفها بوس وهريت بزازها تقفيش ع الواقف وخليت وشها لباب الاوضه وطلعت زبي وحطيته ف كسها ع طوول وصرخت ااااه.. وانا سامع برة ضحك بيدو وشيرين وانا عمال ارزع ف كسها وجسمها بيخبط ف الباب وتهبيد صوت لحمها وخبط جسمها ف الباب واضح اووي مع اهاتها.. روحت لاففها وخليت ظهرها للباب ورفت رجليها الاتنين ع ايدي وركبها زبي وايديها لافه حوالين رقبتي وزانقها ف الباب ونازل ترزيع ف كسها وهيا تصرخ وتتاوه بصوت عالي.. ولقيت بيدو من برة بيقولها اي ياحبيبتي مالك.. هوا ركب الدرفه ولا اي.. لقيت هناء بترد لوحدها وتقول بصوت عالي مع اهاتها اللي مبقتش قادرة تكتمها.. ااااااه ركبها اوووي اااي اااه اوووف امممم.. وهوا برة بيضحك ويقولها خليه ياكد عليها كويس ويضحك وانا نازل نيك ف هناء واخرج زبي من كسها احطه ف طيزها وهريتهت نيك ف كل الاوضه</p><p></p><p>وبرة بيدو مع شيرين بيقرب منها اكتر وبيلف ايده يحطها ع كتفها وهيا بتقوله اي دا في اي.. بيقولها اي مالك يا شيرين وبعدين منا عارف كل حاجة وستر وغطا عليكي وبعدين بصراحه انتي عجباني اووي وراح مقرب منها وحط شفايفه ع شفايفها وباسمها وهيا غمضت عنيها وسابته يبوسها وبعد كدا فتحت وباين عليها الهيجان وقالتله بس مينفعش انت جوز اختي واختي لو عرفت هتعمل مشكله.. قالها متخافيش اختك مش هتقول حاجة وبعدين ما انتي شايفه انا سايبها تتبسط اهوه.. وقام واقف وواخدها للاوضه التانية ودخلت حضنها وبقا يبوس فيها ويقفشلها ويقولها جسمك عاجبني اووي يا شيرين بحبك انتي وشيرين بعد ما سمعت كلمتين بيدو سلمت نفسها ليه وقلعت هدومها وبيدو بقا بياكل كسها اكل وهيا صوتها واهاتها بقت بتعلي وتتاوة وتصرخ لما تجيب وهناء سمعت صوت اختها وقالتلي اي دا انا سمعت صوت اختي بتتاوة.. هوا بيحصل اي برة وكانت راكبه زبي وبتتنطط عليه.. وبتقوم من عليا عشان تخرج روحت قايم وجايبها من شعرها وراميها ع بطنها ع سرير ولسه ايدي ماسكه شعرها وهيا بتصرخ ااه سيب شعري روحت راكب عليها وراشق زبي ف طيزها مرة واحده وبقيت برزع قووي وهيا تصرخ واقولها اي يالبوة انتي عايزة تتبسطي لوحدك ومش عايزة حد غيرك يتبسط ولا اي هاااه.. لقيتها بتلف وشها ليا وفهمت كلامي وبتبصلي وببتوجع وبتقولي انت قاصددككك اااه هوااا. مع اختتتي بعملوا اااه اااي زيننا.. روحت نايم بجسمي عليها وبقيت طالع نازل قووي وزبي بيحفر ف طيزها وقولتلها ااه جوزك بينيك اختك.. سيبه يتبسط عشان افضل ابسطك.. اختك هايجه اكتر منك.. كبرت وعايزة اللي يطفي نارها.. وهيا هاجت اووي وقالتلي اااه اااه يعني انت بتنيكني هنا واختي بتتناك بره اااي اااه.. قولتلها وهخرج من عندك انيك اختك.. وهيا هاجت من كلامي وفكراه كلام واندمحت وقالتلي ااه براحه عليها بس هيا صغيرة وانت اووف زبك اااي تخيييين اااه وكبيررر يالهووي نزل بقاا طيزي اتهرت اااه اااه روحت راشق زبي كله ف طيزها وهيا صرخت اووي ونطرت لبني ف طيزها وهيا اوووف يبحرق ااه ااااح امممم يالهوي كل دا لبن كفاية كدا.. ااااح</p><p></p><p>وبيدو بعد لما خلص اكل ف كس شيرين قام واقف ومطلع زبه وحطه ف كس شيرين وفضل ينيك فيها وهيا حاسه بزبه بس مش قووي عشان زبي قصير شوية ومش تخين وانا كنت نايها بزبي وكسها واسع شوية وفضلت تتاوة معاه لغاية لما قرب يجيبهم قام نطرهم ف الاندر بتاعها وقام لبس هدومه وخرج ف الصاله وانا حسيت بيه بره.. روحت قايلها انا هخرج دلوقتي وبيدو هيدخل ينيكك.. وياريت متخرجيش دلوقتي.. بصتلي وقالتلي هو في اي بيحصل من ورايا.. قولتلها جوزك ناك اختك دلوقتي وهيدخل ينيكك بزبه اللي كان ف كس اختك وانا هنيك اختك بزبي اللي كان ف كسك.. بصلي اووي وقالتلي يالهووي هيا وصلت للدرجاظي ومفعوصه الرقبه دي ساكته ومبتقولش ليه.. يالهوي لتكون ضيعت نفسها وخرجت جري ع بره وهيا ملط ولبني مغرق طيزها ونازل ع وراكها وبصت لقيت بيدو قاعد برة وخرجت ع الاوضه لقيت اختها بتقوم من ع سرير ولسه هتمسك اندرها وقامت هناء شداه من ايديها وبصت لقيته كله لبن وبصت لاختها وقالتلها لبن مين دا يابت انطقي.. شيرين خافت وقالتلها دا دا لبن جوزك.. قامت هناء بصتلها وقالتلها اتفتحتي يابت.. شيرين بصتلها والدموع نازله من عنيها وبتهز دماغها اااه.. قامت هناء رمت الاندر ف وشها وبقت نازله تلطيش ف وش اختها وشيرين بتحاول تغطي وشها وبتعيط.. روحت جاري ع هناء وشاددها من قدام اختها ولاطشها ٤ اقلام جامدين قدامهم كلهم وقولتلها اختك مغلطتش واللي حصلها دا انا السبب فيه.. لقيت هناء مبرقه وبتبصلس اووي وبتقولي بصوت ضعيف.. ااانت.. قولتلها ااه انا غصب عني وعنها حصل اللي حصل وانا هعملها عمليه هترجع فيها عود كبريت زي ماكانت والعمليه دي قبل دخلتها باسبوع.. ولقيت شيرين هديت م العياط وقامت اتفتحت بالكلام ف اختها وقالتلها انتي هتعملي عليا شريفه يا هناء.. انا عارفه من زمان علاقنك باحمد وشوفتكو ف المخزن بتاع المحل وعلي فكرة بقااا من وقتها واحمد بينام معايا من ورا زي ما بينام معاكي بظبط وعمري ولا انا ولا هوا فكرنا نحسسك بدا عشان انا خوفت ع مشاعرك وحبيت اسيبك تتبسطي معاه براحتك وكمان بعد الحواز بينام معاكي قدام جوزك وعادي.. وهناء حطت ايديها ع وشها ووطت ف الارض وبتقول لاختها بس بس كفاية وهتعيط.. شيرين قالتلها لا مش بس.. بصلي لنفسك يا هانم اني قدامي ملط ولبن صاحب جوزك ماليه طيزك ونازله ع وراكك وصويتك اللي كان مالي الشقه.. بقا كله دا حلو ليكي ولما يبقي ليا يبقي وحش.. لقيت هناء قامت وحضنت اختها اووي وقعدوا يعيطوا شوية ف حضن بعض.. وقالتلها متخافيش يا حبيبتي خلاص هنرجعك بنت زي ما كنتي.. بس لغاية لما العملية تتعمل اوعديني تحافظي ع نفسك عشان متحبليش.. شيرين قالتلها متخافيش يا هناء انا مش صغيرة وفاهمه كل حاجة وكمان مش هخلي حد يلمسني ابدا عشان متبقاش فضيحه.. هناء حضنتها اووي وقالتلها برافوو عليكي برافوو.. قولتلها طيب اظن انها من حقها بردوو تتبسط زي ما انتي بتتبسطي لغاية لما تتجوز.. هناء بصتلي وبصتلها وقالتلي يبقا يحصل هنا قدام عيني.. قامت شيرين حضنت اختها وقالتلها وانا موافقه طبعا انتي اختي وصحبتي.. وباسوا بعض.. وبعدين هناء بصت لبيدو من فوق لتحت وقالتله بتناكه وقرف.. بس انت.. ومشيت خطوتين لبرة ومدياله ظهرها ولبني مغرق طيزها ولفت ايديها ورفعت صباعها وشاورتله.. تعالي ورايا.. وهوا بصلها وضحك وقالها حاضر يا روحي.. وخرجوا وانا حضنت شيرين اووي وبقفش ف بزازها وبرضعهم وهيا بتتاوة وتقولي طيب اقفل الباب اتكسف كدا اختي شيفاني وتبص علينا.. وبلف وشي لقيت هناء واقفة ف الصاله ووشها لينا بتتفرج علينا وبتلعب ف كسها وبيدو وراها قاعد بيلحس طيزها ولبني وينزل يلحس كسها.. وبصيتلها وغمزتلها وضحكت ولفيت لشيرين وقولتلها شكلها مبسوط وهيا شيفاني هنيك اختها.. وبقيت برضع واقف ف شيرين وهيا بقت بتتاوة اووي ونزلت فتحت رجليها وطلعت زبي قدام هناء ودخلته ف كس شيرين وهيا صرخت اااه براحه اممم بتاعك تخين اوووي اااي.. قامت هناء قالت بصوت عالي كله محن.. براحه علي اختي ياحمد كسها لسه مفتوح وضيق.. وشيرين سمعت وسخنت وبقت بتتاوة ااااه اووي اااي اممم كمان اااح ناار وصرخت وجابتهم وانا نازل نيك فيها.. روحت قالبها ع بطنها ودخلت زبي ف كسها من ورا وبقيت بنيك فيها اووي وهيا وتصوت ااه مش قادرة كفاية اااي مممم طلعه كسي ولع ياحمد اااه حطه ف طيزي شوية مش قادرة.. وهناؤ اول لما سمحت كدا قامت داخله الاوضه علينا ومسكت زبي وشدته من كس اختها ونزلت فيه مص ونزلت ع كس اختها تلحس فيه واختها تصرخ ااح يا هناء بتعملي اي ف كسي ااام اااح ونطرت تاني وهناء بتلحس شهوة اختها وطلعت بلسانها لخرم طيزها تلحسه وشيرين بتتلوي ع سرير وهماء بتلحس وتبعبص ف طيز اختها وتدخل صباع وتنيك ف طيزها وقامت ماسكه زبي مصاه ومدخلاه ف طيز اختها وشيرين صرخت اااه براحه يا هناء زبه كبير دخليه براحه.. قامت هناء مدخله صباعها ف كس شيرين للاخر وبقت تنيكها وتقولها هو اول مرة يدخل ف طيزك يالبوة.. يعني كان بيخرجه من طيزي يحطه ف طيزك يا وسخه.. ولا كان بيخرجه من طيزك يدخله ف طيزي يا وسخه.. وشيرين هاجت اووي وبقت تقولها اااه ااه الاتنين الاتنين يا هناءء براحه كسي وطيزي اتفشخوااا ااه.. وف لحظه لقينا بيدو داخل الاوضه ووقف قدام وش شيرين وطلع زبيه وشيرين مسكته تمصه ع طوول قامت هناء مزوده النيك ف كس اختهت وتقولها مش تستاذني مني قبل ما تمصي زب جوزي يا وسخه.. وشيرين صرخت اااه كسسسييي اااه ممكن امص زب جوزك يا هناء امم ارحمني ياحمد نزل لبنك طيزي اتهرت ااي سيبي كسي يا هناء ااه فشختوني اااه ونطرت شهوتها وجسمها كله اترعش وبيدو بيضرب عشرة ع وشها ونزلهم ع وشها وانا نزلتهم ف طيزها وطلعت زبي من طيزها وهناء هجمت ع زبي تمص فيه وتنضفه ونزلت لحس ف كس وطيز اختها ونضفت اللبن وشهوتها وقامت اترمت جنب اختها وشدتني عليها ونمت عليها وفضلت تبوس فيها وزبي وقف قامت مدت ايديها لزبي ودخلته ف كسها وشهقت وقالتلي افشخني وورملي كسي مش قادرة.. وبقيت بنيكها بعنف وهيا تصوت وتمسك ف السرير لغاية لما جيت اجيبهم قالتلي انطرهم ع كسي من برة غرق كسي بيهم.. وفعلا نطرتهم ع كسها وغرقته بلبني.. قامت لفت لاختها وعملت معاها وضع المقص وبقت بتحك كسها ف كس اختها ولبني بيتدعك بين اكساسهم والاتنين ماسكين بزاز بعض تقفيش ورضاعه لغاية لما جابوا شهوتهم سوا وهديوا وبصوا لبعض وضحكوا وحضنوا بعض وناموا سوا ع سرير ف حضن بعض.. وانا بصيت لبيدو وقولتلهم اظن بعد كدا كل حاجة هتبقي سهله والسكه اتفتحت وبصيتله وضحكت وهوا ضحك وقولتله انا همشي بقااا</p><p></p><p>استنوني ف جزي جديد</p><p></p><p>الجزء الثاني</p><p></p><p>وطبعا سيبت بيدو ونزلت وقامت هناء بصت لاختها وقالتلها قومي يا حبيبتي استحمي كويس واغسلي نفسك كويس ونضفي اللبن اللي بقا مالي جسمك كدا وخدي اندر وسنتيان من بتوعي البسيهم وسيبي دول اغسلهم وابقي خديهم بكرا.. وقامت شيرين استحمت ولبست هدومها وسلمت علي بيدو وعلي اختها هناء ونزلت وهناء بصت لبيدو وبرقتله اووي واتكلمت معاه بجد وقالتله حسك عينك تقع بكلمه قدام اي حد عن اللي حصل دا او تجيب سيرة اختي بكلمه.. هوا بصلها وخاف شوية منها وقالها لاا لااا متخافيش مش هغتح بوقي ابدا.. قامت هناء بصتله اووي وقالتله شاطر ودا لمصلحتك.. قالها فاهم فاهم.. قالتله طب قولي بقااا يا حبيبي بصراحه هوا احمد بينتم مع امك كمان صح ومن زمان وانت عارف بردوو.. بصلها اووي واتخض وقالها اااا.. ممم.. قامت هناء شخطت فيه وقالتله متنطق يا عرص.. قام اتخض منها وقالها اااه ااه بس متجيبيش سيرة قدام مامي عشان خاطري ابوس ايدك.. ووطي ع ايديها يبوسها وهيا سيباله ايديها وف اللحظه دي هناء عرفت انها بقت هيا اللي مسيطره عليه وعلي الموقف كله.. قامت قعدت قدامه وحطت رجل ع رجل زبتهز رجلها وبتفوله متخافش يا حبيبي انا مش هقةلها اي حاجة.. وبيدو هدي وخد نفسه شوية ولقي هناء بتقوله انا عايزة اشوف احمد وهوا بينيك امك هنا ف البيت.. قام بصلها قووي وقالها اااي انتي بتقولي اي بس.. طب ازاي.. بلاااش يا هناء خلينا زي ما احنا كدا احسن.. قامت وقفت قدامه وبصتله اووي وقالتله مش انت نيكت اختي ياخول.. انا بقي عايزة امك تتناك واشوفها كمان عشان اضمن انك متفتحش بوقك بكلمه واعمل حسابك بقا مش هتلمسني تاني غير لما اللي قولته يحصل.. وسابته ودخلت الاوضه قفلت علي نفسها بالمفتاح وقالتله من ورا الباب يالا يا حبيبي بقا نام ع الكنبه لغاية لما كلامي يتنفذ.. وسابته قاعد محتار ونامت</p><p></p><p>وانا مشيت وروحت البيت ولقيت ام بيدو طبعا لوحدها عشان امي وخالتي مع اخواتي وكنت هلكان م النيك ودخلت حضنتها وقالتلي مالك ياحبيبي شكلك تعبان.. قولتلها اااه جسمي كله واجعني.. قالتلي ادخل خد شاور وتعالي اعمل احلي مساج يفك كل جسمك وترتاح.. ودخلت خدت الشاور وطلعت م الحمام ملط ونمت ع سرير وهيا قلعت وبقت بالسنتيان والاندر بس وقعدت ع السرير وحطت زيت ع جسمي وبدئت تدعك ف جسمي وتدلك ف جسمي وحسيت براحه وجسمي ارتخي وغمضت عيني ونمت وهيا عماله تدلك ف جسمي لغاية لما وصلت لزبي وبقت تدعك فيه وزبي وقف ف ايديها بس عيني تقيله ومش قادر افتح ابصلها وسايبها براحتها خالص وهيا قامت خدت زبي ف بوقها وبقت تمصه براحه وكانها بتعمله مساج بشفايفها وتبلع ف زبي اووي وهاجت وبقت بتبلع زبي اووي وتخرجه براحه وهيا قافله بشفايفها عليه.. وامي رجعت البيت تاخد هدوم للبنات عشان يغيرولهم ف المستشفي وجات ع اوضتي وسمعت صوت المص بلوق بلوق بلوق.. قامت وقفت ع الباب الاوضه اللي اصلا مكانش مقفول لاننا لوحدنا وواقف تتفرج ع ام بيدو اللي بتمصلي زبي وانا نايم خالص وف لحظه وام بيدو واخده زبي كله لغاية زورها ونطرت لبني كله ونزلت ف زورها وبوقها اتملي وبقا نازل اللبن من بوقها وبتمصله وتشفطه من زبي وايديها بلتعب ف بضاني لغاية لما شفطت اخر نقطه لبن ف زبي وبترفع وشها من زبي ولقت امي واقفه بتتفرج عليها قامت ام بيدو اتخضت وجات تتكلم قامت شرقت من لبني اللي لسه لازق ف زورها وقعدت تكح واللبن يطلع لشايفها تلمه تاني بلسانها وتبلعه بسرعه وبصت لامي وهيا قايمه بالسنتيان والاندر بس وبتقول لامي.. اااهلا اهلا.. اااصل اااحمد ااااه كان تعبان وقولت اعمله مساج يرتاح.. راحت امي بصتلها اووي وقالتلها ااه منا واخده بالي انتي عملتيله مساج وريحتيه اووي.. قامت ام بيدو بصت لامي وحطت وشها ف الارض وقالتلها انا مكسوفه منك اووي ومش عارفه اقولك اي وعارفه انتي عايزة تقولي اي.. بس انا مش شرموطه يا ام احمد ومفيش راجل لمسني غير ابنك وانا سلملتله نفسي بعد لما لقيت فيه الراجل بجد اللي عرف يحتويني.. انتي واحده زي وعارفه الواحده مننا ف السن دا بتبقي عايزة اي.. امي بصتلها وطمنتها وقالتلها متخافيش ياختي انا عارفه ان ابني بينام معاكي من زمان وسيباه عشان عارفه الواحده ف السن دا بتبقي نفسها ف واحد بصحته وبتبقي ف عزها ف السن دا.. وانتي مريحه ابني ع الاخر ومبتقوليلوش لا ابدا وبيعمل اللي عايزة معاكي ومدام هوا مبسوط وانتي مدلعاه خلاص خليكوا مع بعض انا معنديش مشكله.. وام بيدو ابتسمت وحضنت امي وقالتلها الجدعنه دي مش غريبة عنك وابنك طالع راجل وجدع ويسلم تربيتك.. امي بصتلها وقالتلها تسلميلي يا حبيبتي اسيبكو سوا بقا واخد انا شوية هدوم للبنات وارجع المستشفي.. وكل دا وانا سامع الحوار اللي داير بينهم ومغمض عيني وعامل نايم.. وامي خرجت وام بيدو رجعت تاني نتمت ف حضني وحضنتها ونمت وانا حاضنها ونمنا ف حضن بعض للصبح وصحيت لقيتني حاضن ام بيدو وزبي لازق ف طيزها وايدي قافشه بزازها.. وهيا حست بحركتي وانا بتقلب وبقوم وقامت قعدت جنبي وقالتلي اي نمت كويس.. قولتلها تسلم ايدك بجد محستش بحاجة.. بصتلي وقالتلي خالص خالص.. قولتلها خالص.. ليه حصل اي.. قالتلي اصل وانا بعملك مساج بتاعك وقف ومصيتهولك اووي وانت نزلتهم ف بوقي كلهم ولقيت امك واقفة بتتفرج عليا وشافت لبنك اللي مالي بوقي وانا ببلعه واتسكفت منها اووي وانا ف الموقف دا ولابسه زي منا كدا بس هيا طلعت اجدع مني وقالتلي انها فاهمه كل حاجة ومعندهاش مشكله تفضل علاقتنا سوا.. بصيتلها اووي وقولتلها انا امي تعرف عني كل حاجة ومبخبيش عنها اي حاجة ابدا.. قالتلي انا حبيتها اووي وانها بجد فهمت وقدرت مشاعري.. قولتلها مهي ست زيك وفاهمه.. قالتلي بس انا لازم ارجع بيتي بقا انا تقلت اووي بصراحه وكمان مش كل مرة امك تشوفني معاك كدا.. بصيتلها اووي وقولتلها بتتكسفي.. قالتلي بدلع ايوة بتكسف طبعا.. قولتلها معايا متتكسفيش.. وف اللحظه دي تليفونها رن وبتبص فيه لقيته بيدو بيكلمها قامت ردت عليه وفتحت الاسبيكر وقالتله اي يا حبيبي عامل اي مع عروستك.. قالها تمام يا مامي وحشتيني اووي.. قالتبه وانت يا حبيبي وحشتني.. قالها مش هترجعي بقا يامامي البيت.. قالتله هرجع يا حبيبي بس سيباك تتهني بعروستك شوية.. قالها خلاص هتيجي انهارده تتغدي معانا وتقعدي بقا.. وطبعا هيا بتكلم بيدو وانا بقفش ف بزازها وهيا بتدلع وتتمايص وبتقولي ااه ااي براحه بزي ياحمد استني اكلم ابني طيب.. وبيدو بيكلمها عادي خالص وكانه مش سامع حاجة.. روحت قولتله اي يابيدو هتفضل تكلم امك كتير كدا متسيبهالي بقا اتمتع بيها شوية متبقاش رخم ما انت معاك هناء روح اتمتع بيها.. وف اللحظه دي سمعت صوت ضحكه هناء وبتضحك ضحكه زي الشراميط.. روحت قافل الاسبيكر بسرعه وقولت لام بيدو ادخلي انتي استحمي عقبال لما اكلم بيدو شوية.. وهيا قامت دخلت الحمام وانا بكلم بيدو وبقوله اي يابني هيا هناء سامعه ولا اي.. لقيت هناء بترد عليا وبتقولي ايوة ياروحي بيدو فاتح الاسبيكر وكمان انا اتفقت معاه اتفاق وهوا حر بقا.. روحت قولتلها اتفاق اي دا.. ومحدش منهم رد روحت شاخط ف بيدو وقولتله متنطق.. قالي ااصل هناء عايزة مامي تيجي هنا وعيزاك تنام معاها وكمان تشوفكوا او مش هتخليني المسها تاني ياحمد.. روحت قولتله ادي التليفون لهناء.. وهناء ردت ايوة يا روحي.. قولتلها الكلام دا صح.. قالتلي ايوة صح.. قولتلها وانا م افق بس بشرط زي ما هنيك امه وانتي هتشوفيها هنيكك اني كمان وهيا تشوفك ودا اللي عندي.. قالتلي انا بالنسبالي موافقه لو جوزي هيوافق يسيب صاحبه ينام مع مراته بعد ما ينام مع امه.. قولتله اي يابيدو رايك.. بيدو رد بصوت كله حيرة وقالي مش عارف ااصرف ياحمد بجد اتصرف انت انا مش عارف افكر.. قولتله خلاص يبقي نتغدي كلنا سوا انهارده وننفذ اللي قولناه وقفلت معاه وام بيدو خرجت م الحمام وطبعا فضلت اقفش فيها شوية وابعبص كسها واهيجها ولما لقيتها بتهيج خلاص وهتسلملي نفسها قومت سيبتها وقولتلها البسي يالا عشان هنتغدي كلنا عند بيدو انهارده.. بصتلي بمحن وقالتلي طيب مش نخلص الاول انا عوزاك.. قولتلها مش وقتو عشان منتاخرش عليهم وقربت من ودنها وبوست رقبتها وسخنتها اكتر وقولتلها بعد الغدا هبقي ادخل انا وانتي اوضتك واريحك.. بصتلي اووي وقالتلي يالهووي ازاي والبت هناء هتبقي هناك لااا مش ممكن.. قولتلها هناء علي فكره مضايقه شوية من بيدو.. بصتلي وقالتلي ليه مالهم دول عرسان جداد.. قولتلها ما دي المشكله.. قالتلي في اي ياحمد قولي علي طوول انا حسيت من صوت بيدو انه مش مبسوط فهمني في اي.. قولتلها بصراحه ااصل ااصل.. اصل بيدو مش قادر يبسط هناء زي ما ببسطك كدا وانتي فاهمه الست بتبقي محتاجه اي.. بصتلي وايديها ع زبي بتحسس عليه وقالتلي ايوة عارفه الواحده مننا بتبقي محتاجه راجل اووي معاها وضحكت.. قولتلها بظبطت كدا وابنك يعني بيخلص بسرعه اووي وهيا مبتلحقش وكمان يعني قالي ان بتاعه مش قد كدا.. بصتلي وقالتلي طيب وانت هتعمل اي.. قولتلها هحاول اتكلم معاه هوا ومراته شوية واهديهم يعني وكدا واسيبهم يدخلوا اوضتهم واخدك انتي ف اوضتك بقااا.. بصتلي وقالتلي بلاش ياحمد عشان خاطري خايفه مرات ابني تشوفنا وتبقي فضيحه.. قولتلها متخافيش انا اكيد مش هعملك مشكله انتي عارفه انتي بنسبالي اي.. قامت وحضنتني وقالتلي عارفه يا حبيبي.. ولبسنا ونزلنا روحنا عند بيدو البيت وامه دخلت وبيدو حضنها وهيا حضنته وفضلوا شوية يحضنو بعض ودخلت لقيت هناء لابسه هوت شورت فيزون من غير اندر والشورت داخل بين طيازها وكسها وراسمهم اووي ومجسمها ولابسه بدي كت من غير سنتيان وبزازها بتترج زي الجيلي وحلماتها واقفين وباينين اووي وبزازها يعتبر كلها طالعه م البدي ودخلت ام بيدو واتفاجئت من لبسها وسلمت عليها وحضنتها وباستها بردوو ودخلنا قعدنا وام بيدو بصت لابنها بيدو وقالتله اي ياعريس طمني غامل اي انت ومراتك.. قامت هناء بصاله وعاوجه بوقها من غير ما تتكلم وام بيدو اخدت بالها وهناء قامت وقالت انا هقوم اجهز الاكل.. وقايمه تمشي قدامنا وطيازها قابه ومدورة وبتههز زي الجيلي ف الشورت وانا باصص عليها وام بيدو باصه عليها وبصت شافتني قامت خبطتني بكوعها ف ايدي وقالتلي لم عينك شوية.. قولتلها مش شايفه البت جسمها جامد ازاي وضحكت.. قامت ام بيدو بصت لابنها وقالتله اي يابني مالك.. احمد حكالي وقالي.. لقيت بيدو بصلي ووشه مخضوض وافتكر اني قولت لامه ع كلام مراته.. روحت متكلم قبل ما هوا يتكلم وقولتله اه يا بيدو انا قولت لامك اللي انت قولتهولي انك بتخلص بسرعه ومش قادر تبسط هناء ف السرير.. وبيدو فهم الحوار وقالي ااااه اعمل اي طيب انا اول لما بحط بتاعي ودقيقتين مبستحملش السخونه بتاعتها وبينزلوا مني بسرعه.. قامت امه ضحكت قووي وهوا ضحك وقالتله ياموكوس هيا لما بتسخن كظا بتبقي عايزة اكتر… انت مش زي صاحبك خالص.. وبعدين ياواد انت مش عارف اني حاية انا واحمد انهارده.. قالها ااه.. قالتله طيب ازاي تسيب مراتك تلبس كدا قدام صاحبك.. بصلها وقالها اي يامامي هو احمد غريب يعني عننا.. وبعدين منا بشوفه معاكي من زمان وعادي يعني.. قامت م بيدو عوجت بوقها وبصتلي وقالتلي الواد خلاص بقااا.. وقامت رافعه صوابعها جنب دماغها زي القرون.. وتقصد انه بقا ديةث بقرون يعني.. قولتلها لا بيدو مش كظا ومبيبقاش كظا غير قدامي انا بس.. وبصيت لبيدو وقولتله صح يا بيدو.. قالي طبعا انت بس اللي بتدخل بيتي من زمان وتشوفهم عادي.. بصيت لامه وقولتلها شوفتي بقااا.. قامت ام بيدو بصتلي اووي وقالتلي ياخوفي من بعد كدا ويحصل اللي ف بالي.. بصيتلها اووي وقولتلها هوا اي دا اللي ف بالك بقا وخايفه يحصل.. قالتلي اووعي تكون فاكرني هبله.. نظرتك ع طيز هناء وهيا ماشية تقول انك ناوي علي حاجة.. قولتلها هوا انا اللي بيني وبينك حصل برضاكي ورضا ابنك والمرحومه امك ولا كان بالغصب… بصتلي وبصت لابنها ووطت وشها وقالت برضايا ورضاهم.. قولتلها بردوو لو هيحصل حاجة هيبقي برضاها ورضي جوزها ورضاكي انتي كمان قبلهم.. قامت بصتلي وبصت لابنها وقالتلي انت ممكن تنيك مرات ابني.. وبصت لابنها وقالتله وانت يا واد هتوافق صاحبك ينيك مراتك وانت عارف.. قالها يامامي منا سيبته ينام معاكي برضايا واحمد اثبتلي انه راجل بجد وانتي بقالك سنين معاه ومبسوطه.. ولو دا هيخليني انا ومراتي مبسوطين هسيبه ينام معاها زي ما بينام معاكي.. كل دا وام بيدو بتسمع ابنها وساكته ومش مصدقه اللي بيقوله.. وبيدو بيتكلم وامه بتسمعه وساكته وببص بعيني ناحيه طرقه المطبخ لمحت هناء واقفه متدارية وبتسمع كل الكلام اللي داير بينا وعيني جات ف عنيها ولقيتها بتتداري شوية وبتدخل المطبخ.. روحت قايل لبيدو انا هقوم ادخل المطبخ اشوف هناء خلصت ولا اي.. ولقيت ام بيدو بتبص لبيدو ولقيته ساكت خالص.. قامت قالتله ياواد صاحبك هيدخل المطبخ لمراتك وهيا لابسه لبسها دا لوحدهم.. قالها سيبيه يا مامي هوا مش غريب قولتلك.. وام بيدو ماسكه ف ايدي وبتبصلي بعطف وتقولي ياحمد عشان خاطري مش عايزة فضايح مش عايزة بيت ابني يتخرب.. قولتلها متخافيش انا هصلحله حياته وهسيبك معاه شوية تتكلموا وهجيلكوا تاني.. وسيبتهم وقومت وعنيهم معايا لغاية لما دخلت المطبخ.. روحت واقف ورا هناء ولزقت ف طيزها وقولتلها اظن انتي سمعتي كل حاجة طبعا.. لفت وبصتلي وقالتلي يالهوي انا مش مصدقه ودني لغاية دلوقتي.. معقول انا اتجوزت خول زي دا.. قولتلها من البدايه انتي عارفه كل حاجة.. قالتلي بس دلوقتي مبقتش عارفه دا حلم ولا حقيقه.. روحت ساحب ايديها وحاطتها ع زبي وقولتلها حقيقي اهوه.. قالتلي طيب انت هتنيكها وانا هشوفكو صح.. قولتلها لو عايزة كدا يبقي انا كمان هنيكك وهيا هتشوفك بردوو وكمان هتسيبي جوزك ينيك اختك براحته واي وقت يعوزها انتي هتتصلي بيها تجبيهاله ينيكها هنا قدامك.. بصتلي اووي ومش مستوعبه.. روحت مقرب منها وحاضنها وبايسها ف شفايفها وهيا ساحت وقربت من ودنها وقولتلها البنت لما كسها بيتفتح وبتتناك مبتقدرش تمسك نفسها تاني وبتبقي عايزة اي زب يدخل ف كسها ويريحها.. ولو سيبتيها كدا ممكن حد يضحك عليها بكلمتين وينيكها وينزلهم جواها وتحبل او يفضحها صح.. قالتلي بصوت كله محن صح اووي.. قولتلها يبقي تتناك من بيدو قدام عينك وتريح نفسها لغاية لما تتجوز وكمان انا هبقي بريحك.. قالتلي موافقه.. قولتلها اتفقنا يبقي بعد الغدا ننفذ وتدخل انتي وبيدو الاوضه وانا هاخد ام بيدة اوضتها وهنيكها ع طوول عشان بيدة مش هيستحمل وهينزلهم بسرعه وف اللحظه دي تتخانقي معاه وتزعقي جامد وتخرجي م الاوضه وتدخلي علينا فجاه وتعملي مصدومه ومتتكلميش ولا تلومينا خالص وعايزك تبقي ف صف ام بيدو فهماني.. قالتلي فهماك اووي طبعا.. قولتلها طيب انا هخرج بقا واسيبك تكملي الاكل.. قالتلي استني وقامت نزلت بركبها ع الارض ونزلتلي البنطلون وطلعت زبي ف ايديها.. قولتلها بتعملي اي يامجنونه مش قولنا مش دلوقتي.. قالتلي بس سيبلي نفسك وانا ف دماغي حاجة عايزة اعملها.. وقامت مسكتني من زبي وشدتني معاها ومشينا لاول الطرقه وبقينا قريبين جدا من بيدو وامه بس متدارين ف اول الطرقه.. ولقيت هناء نزلت ع الارض وخدت زبي ف بوقها ونزلت مص فيه زي المجنونه وصوت مصها بقا باين اووي بلوق بلوق بلوق بلوق وتطلع زبي من بوقها وتطلع من بوقها ااااح.. وصوت ام بيدو وابنها اللي كانوا بيتكلموا لقيناهم سكتوا مرة واحده واكيد سمعوا صوت المص وهيا نازله مص ف زبي لغاية لما قربت اجيبهم فومت ماسكها من شعرها وناطر لبني ف بوقها وهيا فضلت تبلع فيه لغاية لما خلصت قامت طلعت زبي من بوقها وفضلت تدعك راس زبي بلبني ع شفايفها وبقت شفايفها كلها لبن واللبن نازل تحت شفايفها وحطت زبي تاني ف البوكسر وفعترلي البنطلون وقالتلي خلاص اخرج يالا اقعد معاهم.. قولتلها مش فاهم انتي دماغك فيها اي.. قالتلي بدلع هتعرف بعدين يالا تخرج بقاا.. وخرجت وسيبتها وقعدت جنب بيدو وامه وام بيدو بصتلي اووي واكيد فهمت اللي بيحصل.. وقالتلي بغيره هوا انت اتاخرت جوة معاها ليه ياحمد.. قولتلها مفيش انا كنت.. ولسه هكمل ولقينا هناء خارجه علينا م المطبخ وجايبه ف ايديها صنيه فيها كوبايات عصير فراوله بلبن وجايبه كوبايه واحده بس عصير فراوله بس من غير لبن وحطت الصنيه قدامنا وقعدت وشفايفها كلها غرقانه بلبني ونازل لتحت شفايفها وام بيدو وبيدو بصولها اووي وانا كمان تنحت.. وهيا اخدت الكوبايات وبتقدمنا وموطيه وبزازها كلها باينه قدامنا وطبعا مش لابسه سنتيان.. وام بيدو بتبص لشغايفها اللي دايبه ف لبن زبي واخدت هيا الكوبايه اللي من غير لبن.. وقالتلنا عملتلكم فراوله بلبن وانا هشربها من غير لبن اصل بحب اشرب اللبن لوحده كدا بيبقي طعمه تحفه وهيا بتبصلي اووي وبتاخد اللبن من علي شفايفها بصباعها وتحطه ف بوقها وتمص صباعها بشرمطه اووي وام بيدو مبتنطقش وساكته وبيدو زي امه مصدوم م الموقف.. وشربت شوية وقامت قالتلنا هقوم ابص ع الاكل بدل ما يتحرق.. وهيا ماشبة قدامنا والشورت بقا داخل اووي بين طيازها ومحددهم قامت وهيا ماشية حطت صوابع ايديها كلها بين طيازها وحكتهم لفوق وتحت براحه ومحن وطلعت منها ااه بلبونه وهيا ماشية تهز ف لحم طيازها ودخلت المطبخ.. قامت ام بيدو بصتلي اووي وقالتلي احمد هوا اللي انا شوفته دا صح.. هوا اللي كان ع شفايفها داااا.. وملحقتش تكمل ولقينا هناء خارجه بالاطباق وبتقولنا يالا الاكل جهز.. وبقت تحط الاكل وقعدنا ع السفرة وبناكل وهناء كل شوية تحطلي ف طبقي اكل وتقطع لحمه وتحط ف بوقي وتقولي بدلع وحياتي كل دي من ايدي وتضحك وام بيدو بتبص ومش مصدقه اللي بيحصل وشايفه اهتمام هناء بيا وسايبه جوزها خالص.. وخلصنا الاكل وشالت الاطباق.. وبصتلي وقالت طيب عن اذنكم انتوا مش غرب بقااا.. وقامت شدت بيدو من ايده ع اوضه النوم وهوا قام معاها من غير ولا كلمه ودخلوا وهيا بصت علينا وقفلت الباب ودخلت.. ولقيت ام بيدو بتبصلي وبتقولي احمد هو في اي انا مش مرتاحه للي بيحصل دا.. هيا مصتلك ةانت نزلت ف بوقها صح متكدبش عليا.. قولتلها طيب تعالي ندخل اوضتك وحكيلك كل حاجة.. وشدتها ودخلنا اوضتها وحضنتها وببوسها لقيتها بعدت عني وقالتلي لا سيبني مش هيحصل بينا حاجة هنا وكمان غير لما اعرف اللي حصل اي.. بصتلها اووي وحبيت اسيطر عليها وقولتلها معني كلامك دا ان اللي بينا انتهي خلاص.. ماشي براحتك سلام وسايبها وخارج م الباب الاوضه ولقيتها بتجري بتشدني عليها تاني وبتقفل الباب وبتقولي مش هتمشي ومش هسيبك تبعد عني انت كل حياتي.. بقا بعد كل اللي بينا دا هتهجرني.. مش ممكن ابدا.. وبقت هيا بتحضني وبتبوسني ونسيت كل خاجة وف لحظه قلعتها هدومها ونيمتها وقولت استغل الموقف وانجز وحطيت زبي ف كسها وكان ناشف شوية مفيهوش ميه واتعمدت انيك فيها قووي ع الناشف وهيا اااي اااه براحه استني طيب اسخن شوية اااي اااه بيوجع اووي كدا اممم ااه هتعور اااااه وف اللحظه دي وانا نازل فشخ ف كسها سمعنا صوت هناء بتزعق لبيدو وبتقوله دي مبقتش عيشه انا زهقت انت اي مش راجل مبتعرفش تبسط واخده خلاص تعبت وفجاه لقينا الباب اتفتح وهناء واقفه فوق دماغنا وشايفه ام بيدو نايمه ع ظهرها وفاشخه رجليها وانا نايم عليها وزبي كله ف كسها ووقفت ساكته ومتنحه وشهقت وحطت ايديها ع بوقها وقالت هااااه اي دااا.. انتي يا ماما.. ومع مين مع صاحب ابنك وف اللحظه دي قومت من علي ام بيدو وزبي واقف قدامي وهايج ومنفوخ وهناء بصت لزبي اووي وفضلت مبرقه وعضت علي شفايفها واتنهدت وام بيدو قامت بسرعه بتغطي ف نفسها وتقول يالهوي يالهوي اتفضحت وعيطت.. قامت هناء قعدت جنبها ع سرير وحضنتها وقالتلها لا يا ماما متخافيش سرك ف بير وهناء بصتلي انا وبيدو وقالتلنا سيبوني انا وماما شوية لوحدنا.. وخرجت انا وبيدو برة وقولتله الخطه ماشية زي الفل.. وهوا باصصلي وقالي انا خايف ياحمد اووي من هناء.. قولتله متخافش هناء خاتم ف صباعي.. بصلي وقالي هيا هناء مصتلك صح.. قولتله ااه.. قالي انا قولت كدا لما شوفت اللبن ع شفايفها.. وبص لزبي اووي وقالي يالهوي زبك احمر اووي ليه كدا.. قولتله اصل كس امك كان ناشف وانا بنيكها.. لقيته وطي ع زبي وحطه ف بوقه وبيمصه.. قولتله يخربيتك بتعمل اي.. قالي بدوق طعم كس ماما وهوا ناشف من زبك وضحك</p><p></p><p>وهنا مع ام بيدو ف الاوضه وبتهدي ام بيدو وبتقولها متخافيش ياطنط انا مش ممكن اقول حاجة ابدا انا عارفه كويس ومقدرة مشاعرك منا ست زيك بردو وعارف الست محتاجه اي.. وانتي بصراحه عرفتي تختاري وضحكت وخبطت ام بيدو عشان تضحكها.. وام بيدو هديت شوية وقالتلها بس ياهناء بقا انا مكسوفه اووي منك ومش قادرة احط عيني ف عينك بعد اللي حصل.. هناء لفت وش ام بيدو ليها وقالتلها متقوليش كدا انتي زي امس واحب اشوفك مبسوطه ولو دا هيخخليكي مبسوطه معنديش مشكله احمد يجيلك هنا كل يوم علي فكرة وام بيدو ضحكت شوية.. وهناء قابتبها بس يالهوي يا طنط احمد بتاعه يخربيته كبير وتخين يابختك بيه.. وام بيدو قالتلها بس يابت اختشي.. قامت هناء قالتبها بجد ياماما بتاعه كبير اووي اووي وتخين اووي اووي انتي بتستحميلة ازاي يدخل بتاعه كله دا فيكي.. قالتلها خلاص اتعودت عليه.. هناء بصتلها بخبث وقالتلها يابختك بيه بصراحه كان نفسي حوزي يكون بتاعه كدا.. ام بيدو بصتلها وقالتلها هوا الواد بيدو مقصر معاكي.. هناء عوجت بوقها وقالتلها بلا نيله دا تعبان خالص خالص مينفعش ببصله.. وام بيدو سكتت معرفتش ترد عليها.. قامت هناء قالتلها وهيا بتضحك وبتغمزلها وبتقولها طيب انا هخرج وابعتهولك تكملي بقااا.. قامت ام بيدو قالتلها لاااا لاااا انا هخرج معاكي خلاص بقااا.. ولقينا الباب بيتفتح وهناء حاطه ايديها ع كتف ام بيدو ووخداها ف حضنها وبتبصلنا وبتقولنا خلاص مفيش حاجة وطنط بردوو فهمتني وانا فهمتها وبصت لام بيدو وقالتلها مش كدا يا طنط.. وام بيدو بترد بكسوف وتقولها اه يا حبيبتي.. وجم قعدوا جنبنا قام بيدو بيحاول يقرب من هناء قامت هناء شخطت فيه وقالتله سيبني كظا ملكش دعوة بيا اوعي.. قومت قولت لام بيدو اقعدي معاه وكلميه شوية.. قامت هناء قالتلها ايوة يا طنط اتكلمي شوية مع ابنك وانا واحمد هنسيبكم شوية لوحدكم وقامت هنا واقفة وشدتني من ايدي وقالتلي تعالي نقعد لوحدنا شوية.. ودخلت معاها اوضه نومها وهيا بصت لام بيدو وبيدو وغمزتلهم وقفلت الباب وجات اترمت ف حضني وقالتلي انا مش مصدقه كل اللي بيحصل بس مبسوطه اووي اووي هتناك براحتي منك ف اي وقت قدامهم وقامت نزلت ع زبي مص زي المجنونه.. روحت شاددها بعنف من شعرها وراميها ع سرير ونايم عليها ونازل تقفيش بكل قوتي ف بزازها وهيا تصوت ااه حاس ااه بزازي وجعتني اهدي شوية اااي ااه اام.. ولقيتها خدت زبي بايديها وحطته ع كسها وقالتلي نيكني مش قادرة هموت عايزة اتناك كسي هايج.. وروحت مدخل زبي كله مرة واحده ف كسها للاخر وهيا صرخت وقالت اااه براحه وجعني.. وانا نازل دك ف كسها وهيا صوت اهاتها بقاا عالي اووي وصوت لحمها بيطرقع وانا متعمد انيكها قووي عشان تم بيدو وبيدو يسمعوا صوتها</p><p></p><p>وبره بيدو قاعد مع امه بيتكلموا وبتقوله اي يابيدو مراتك اشتكتلي انك مش بتبسطها وبتخلص بسرعه.. قالها يامامي مبقدرش امسك نفسي وبينزلوا مني بسرعه.. وهيا قالتله طيب ابقي خرجه منها لما تحس انك هتنزل.. قالها مبلحقش يامامي هيا بتبقي مسكاني اووي عليها وبعدين ببقي حاطه كله جواها وهيا بتقولي دخله كله وبقولها كدا كله بتقولي مش حاسه بيه جوايا اووي ومبلحقش خالص وف اللحظه دي وهما بيتكلموا سمعوا صوت اهات هناء وصريخها وصوت لحمها اللي بيطرقع.. قامت بصت لبيدو وقالتله الحق يا واد صاحبك شكله نايم مع مراتك جوة ع سريرك… قوم بينا نشوف في اي.. وقامت هيا وبيدو وفتحت الباب ودخلوا وشافو هناء نايمه وفاشخه رجلها اووي وزبي نازل دك ف كسها وام بيدو وقفت مبلمه وبصتلنا وهناء شافتهم وبصت لام بيدو وقالتلها يالهووي كبير اووي ياطنط اااه بيوجعني اووي اااه انتي بتستحمليه ازاي دا كله يدخل فيكي اااي اااه اممم.. وانا نازل نيك فيها وحسيت اني هجيب وهناء حست بكدا وقالتلي قدامهم هتنزلك لبنك خلاص.. قولتلها ااه لبني هينزل اهوه.. لقيت ام بيدو ردت مرة واحده وقالتلي احمد نزلهم برا ياحمد اوعي ينزلوا منك جواها.. اوعي ياحمد هتحبل منك.. وف اللحظه دي سحبت زبي من كس هناء وبقيت بنطر لبني ع بطنها ووصل لبزازها وهيا اااه امم يالهوي بتاعك موتني بس حلو اووي اووي انا اتبسطت اووي وبقت بتاخد لبني بصوابعها وتحطه ع حلمه بزازها وتدعكهم بيها اووي وبقت بتدعك كسها بلبني.. وام بيدو قالتلنا خلاص كفاية كدا قوموا عايزين نتكلم شوية لو سمحتم.. وهناء قامت ملط زي ما هيا ولبني بيلمع ع بزازها وبطنها وكسها وراحت مسكت زبي قدامهم فضلت تمص ف زبي وتبلع اللبن وتقول اااح طمعه جنان.. شكلي مش هعرف ابعد عنه خالص وبتضحك بشرمطه.. قامت ام بيدو قالتلها بعصبيه وغيرة نسوان كدا.. يالا ياهناء قومي بقا لو سمحت عايزة اتكلم معاكوا شوية.. وقعدنا زي محنا كدا وام بيدو قالت لهناء بصي انا لا يمكن كنت اتصور دا يحصل ابدا ف يوم م الايام.. قامت هناء غاظتها اكتر وحطت ايديها ع زبي وبتحسس عليه وقالتلها بس اهو حصل ياطنط وبصراحه انا حبيت كدا اووي وبيتهيالي انتي كمان حبتيه زي منا حبيته صح.. قامت ام بيدو مسكت نفسها وقالتلها طب وبعدين ياهناء ناوية علي اي.. قالتلها ولا اي حاجة ياطنط انا حياتي زي ما هيا بيدو هيفضل جوزي وانتي حماتي.. قامت ام بيدو قالتلها واللي حصل دا نهايته اي.. قالتلها بصراحه ياطنط انا شكلي هحتاج احمد كتير يعوضني عن ابنك زي ما بيعوضك ومتخافيش انا هحبل من ابنك مش من احمد ارتاحتي.. ام بيدو بصتلي وبصتلها وبصت لبيدو اللي ساكت ومبينطقش كلمه.. وقالت لابنها وانت مش هتتكلم.. قامت هناء ردت وقالتلها ياطنط لو هيتكلم كان اتكبم من زمان وغمزت بعنيها لام بيدو.. قام بيدو قالها يامامي خلاص بقا احمد مش غريب وهناء اكيد مبسوطه وانا مبسوط طول ما هيا مبسوطه زي منا طول عمري مبسوط وانتي مبسوطه.. قامت ام بيدو اتغاظت من رد ابنها وقالتله حياتكوا وانتوا احرار وسابتنا وخرجت قعدت لوحدها ف الصاله وانا قولت لهناء كدا كل حاجة تمام.. قامت حضنتني وباستني من شفايفي قدام بيدو وقالتلي ايوة يا روحي كدا انا مبسوطه… روحت مقرب من ودنها وقولتلها طيب مش هتجيبي اختك لبيدو بقااا زي ما اتفقنا.. لقيتها بصتلي وضحكت وراحت لبيدو وحضنته وبصتله بلبونه وحسست بايدها ع زبه وقالتله اي ياحبيبي نفسك ف اي هاااه.. وهوا مش قادر يتكلم وهيجان.. راحت قالتله اي نفسك ف كس شيرين اختي ولا اي.. وعوا هاج من كلمتها وبقا يقولها وهوا بيتهته ااه اااه.. قالته يا عرص بقا عايز تنيك اختي وصاحبك ينيكني.. مكنتش اعرف انك عرص اووي كدا.. مش انت عرص.. قالها اااه ايوة ياروحي بحب اكون عرص ليكي اووي.. قالتله وانا كمان هعرص عليك انت واختي واجيبهالك تنيكها بس حسك عينك لسانك يقع بكلمه كدا ولا كدا قدام امك.. هقطعلك لسانك انت فاهم.. قالها حاضر حاضر.. قالتله طيب انا هخلي احمد ينيكني انا وامك هنا ف الاوضه وهتصل بهناء تيجي تنيكها ف اوضه امك بس اوعي تجيبهم جواها اصل انا عرفاك يادوب تدخله وتحكه حكه واحده وينزلوا منك وضحكت بشرمطه.. قالها حاضر حاضر.. قامت مسكت تليفونها واتصلت باختها وقالتلها بت ياشيرين.. اسمعي انا احمد عندي دلوقتي وانتي هتيجي عندي عشان بيدو جوزي نفسه فيكي يابت.. شيرين قالتلها ياهناء بيتعبني ويسيبني دا بتاعه صغير وبيجيب بسرعه.. قالتلها ياوسخه اسمعي اللي بقولك عليه وهبقي اخلي احمد يريحك بعدين بس تيجي دلوقتي.. قالتلها شيرين حاضر هلبس واجي اهوه.. وبيدو بص وضحك واتبسط اووي.. قامت قالتله اسمع يا خول انت.. لما تجيب بسرعه زي عادتك ابقي الحسلها كسها لغاية لما هيا كمان تجيب وترتاح متسيبهاش تنزل كدا قايدة نار.. قالها هريحها اووي حاضر.. وبصلنا وقالنا طب ازاي ومامي بره.. قامت بصتله وقالتله ملكش دعوة احمد هيقوم بالواجب معانا احنا الاتنين تكون انت خلصت مع شيرين وتنزلها وبعد كدا تخبط علينا وانا هفهم انها مشيت.. قالها حاضر.. قامت هناء قالتله اطلع اقعد برا بقااا.. وخرج بيدو ولقي امه قالبه وشها وهناء ندهت ع ام بيدو وهيا قامت ودخلت الاوضه وقالتلها ايوة.. قامت هناء قربت منها وقالتلها طنط انا بحبك اووي وزي منا قدرت مشاعرك لما شوفتكوا ياريت تقدري مشاعري انتي كمان.. قامت ام بيدو قالتلها انا معمديش راجل انما انتي معاكي جوزك.. قامت هناء قايلاها ياطنط ابنك زي قلته وعشان تعرفي اني مش مضايقه هخرج واسيبك مع حبيبك شوية.. وخرجت وقفلت الباب علينا وام بيدو بتبصلي وتقولي مش مصدقه ان فى واحده هتشاركني فيك انت بتاعي انا وبس.. قولتلها انا مش بتاع حد واديكي شايفه كلامها عن ابنك وياريت تفكري بالعقل شوية لو مريحتش مرات ابنك هتشوف حد يريحها وممكن يفضحها او تحبل منه وبردو فضيحه ف كل الاحوال.. انما دا بيحصل هنا قدام عينك وعين ابنك من غير فضايح.. وهيا اقتنعت شوية وسكتت وقربت منها بقيت ببوسها وهيا بتتمنع بدلع لغاية لما سابت نفسها وقومت مقلها ونازل عليها بزبي ف كسها وبقيت بنيك فيها وهيا مهتمتش حد يسمع ما خلاص واهاتها بقت عاليه.. قامت هناء فتحت الباب وقالتلي براحه ياحمد حماتي صوتها عالي اووي براحه عليها وضحكت وقفلت الباب وام بيدو حطت ايديها ع بوقها واهاتها مكتومه وف اللحظه دي شيرين جات وقامت هناء خدتها هيا وبيدو ودخلتهم اوضه ام بيدو وقالتلهم يالا انجزوا بقا وانت زي مافهمتك بقااا وسابتهم وخرجت قفلت الباب وراها.. وفتحت الباب علينا ودخلت وف اللحظه دي كنت نزلت لبني كله ف كس ام بيدو ومليته.. وهناء دخلت وبصت لام بيدو وقالتلها شكلك ارتاحتي خالص وضحكت وانا قومت من علي ام بيدو وهناء قامت مسكت زبي تمصه وبلع اللبن منه ونزلت فجاه بوشها قدام كس ام بيدو وطلعت لسانها وبقت بتلحس كسها وبتلحس اللبن اللي خارج منه وام بيدو اااه براحه يابت مش كدا اامم ااه يابت لسانك بيولعني تاني ااه وهناء بتدخل لسانها جوة كس ام بيدو اووي وتطلع اللبن وتبلعه وام بيدو هاجت اوي وبقت بتفرك ع سرير وقامت قفلت بوراكها ع دماغ هناء وصرخت ونطرت شهوتها وهناء نازله لحس ف كس ام بيدو وتبلع لبني وشهوتها مع بعض وقامت قالتلها يالهوي ياطنط انتي بتنزلي عسل ابيض حلو اووي.. وام بيدو قامت قعدت ع سرير ومش مصدقه كل اللي حصل.. قامت هناء نامت ع ظهرها وفشخت وراكها ومدت ايديها وفتحت كسها وقالت لام بيدو مش عايزة تدوقي عسلي انا كمان ياطنط وام بيدو بصتلها وبصتلي وانا هزيت دماغي بالموافقه.. ولقيت ام بيدو وطت ف وضع الدوجي ونزلت ببوقها ع كس هناء وبقت بتلحس براحه وهناء بتتلوي وترفع كسها اووي وتلزقع ف بوق ام بيدو وتفركه ف شفايفها اووي والمنظر ولعني اووي وزبي وقف تاني روحت واقف ورا ام بيدو وحاطت زبي ع خرم طيزها ومدخله ف طيزها ووجعها وقامت عضت ذنبور هناء وهناء صرخت م المتعه اااه ذنبوري ياطنط ااه ااام بتلحسي حلو اووي.. وانا بنيك ف طيز ام بيدو وهيا بتتاوة وهناء تقولها بيوجعك ف طيزك ياطنط وام بيدو اااه اووي اووي.. وهناء تقولها كبير اووي وتخين صح.. وام بيدو هاجت اووي وقالتلها ااه اااه شقني اااه اممم وهناء مسكت ام بيدو من شعرها ودفنت وشها علي كسها وقالتلها قطعي كسي ياطنط مش قادرة ااااه ونطرت شهرتها ع بوق ام بيدو وام بيدو بقت بتتوجع وبتلحس وتبلع شهوة هناء وقامت ام بيدو نزلت بجسمها ع سرير وزبي خرج من طيزها وقالتلي ااه كفاية حرقتني اووي ياحمد.. ولقيت هناء نامت ع بطنها جنب ام بيدو وقالتلي كمل ف طيزي انا ياحمد اهريني.. روحت مدخل زبي ف طيز هناء مرة واحده قامت عضت المخده وصرخت اااااه كبير اووي ياطنط اااه تخين اووي ااااه كله كان ف طيزك وام بيدو تقولها كله ياهنا بيدخل يخبط ف مصاريني جوة وهناء ااه ااام بيوجع ااه حلو اووي اووي اااه.. وام بيدو تقولها يعني مبسوطه كدا ياهناء.. قالتلها اووي اووي اااه اممم اه ياطنط.. ولما قربت اجيب لقيت نناء بتقولي هتنزل لبنك.. قولتلها ااه.. قالتلي نزل علي كسي من برة ياحمد نزلهم وسحبت زبي وبقيت بنطر لبني ع كسها من برة وقامت هناء عملت زي ما عملت مع اختها ودعكت لبني ع كسها وقربت من ام بيدو وعملت وضع المقص وقربت كسها منها وبقت تدعكه ف كسها ولبني بين اكساسهم وام بيدو هاجت اووي م الحركه دي وهماء بقت تقولها مبسوطه ياطنط وام بيدو بتتاوة مش قادرة تتكلم وبقت هيا وهناء قافشين ف وراك بعض وبيدعكوا اكساسهم اووي ف بعض وهيجانين وف اللحظه دي وانا واقف بتفرج عليهم لقينا بيدو بيخبط ع الباب وفتح ودخل وشاف مراته وامه بيدعكوا اكساسهم ف بعض وهيجانين وام بيدو فتحت عنيها وبصت لابنها ومش قادرة تتكلم الشهوة وقاموا صرخوا الاتنين مع بعض وجابوا شهوتهم سوا وجسمهم هدي وهماء نامت فوق ام بيدو وبزازهم ع بزاز بعض والاتنين بينهجوا وعرقانين.. قام بيدو بصلي وبصلهم.. روحت قولتله هاه اي رايك مراتك وامك اتصالحوا خلاص.. قامت هناء باست ام بيدو من شفايفها وقالتله انا حبيت امك اووي يابيدو وخلاص هتعيش معانا هنا علي طول.. وبصت لام بيدو وغمزتلها وقالتلها مش كدا ياطنط.. وام بيدو بتنهج وقالتلها ااه اااه.. قامت هناء قربت من بيدو ووطت قدامه وفتحت طيزها بايدها وقالتله بلبونه ودلع بص صاحبك عمل فيها اي وبيدو بص لقي خرم طيزها مفتوح واحمر.. قامت هناء وقفت وقالتله وعمل كدا كمان ف طنط ولفت وبصت لام بيدو وقالتلها مش كدا ياطنط.. وام بيدو هزت دماغها من غير ما تتكلم.. قام بيدو قالها يعني مبسوطين.. قامت هناء قربت مني وايديها ع زبي وبتحسس عليه وقالتله اتبسطنا اووي وهنفضل كدا نتبسط علي طول.. وبيدو ضحك وقالها انا عايزكوا مبسوطين دايما.. بصيتلهم وضحكت وقولتلهم طيب حيث كدا بقا اسيبكم وامشي وانا مطمن انكوا بقيتوا زي السمن ع العسل.. لقيت هناء بتحضني وبتقولي متبات معايا انهارده.. بصتلها وقولتلها روحي باتي ف حضن جوزك.. قامت بصتلي وضحكت وقالتلي طيب بات ف حضن طنط.. قولتلها معلش مرة تاني عشان عندي كذا مشوار.. وسيبتهم ونزلت.. وماشي ف الشارع لقيت تليفوني بيرن ولقيت رقم امي.. ورديت عليها قولتلها اي خلاص هتروحوا البيت.. قالتلي لا بيت اي اخنا ف المستشفي خالتك بتولد دلوقتي.. قولتلها جايلكم حالا.. وروحت ع المستشفي.. ودخلت الجناح الخاص بيهم ولقيت اخواتي كل واحده نايمه ع سريرها وابني او بنتي جنبها وسلمت عليهم وبوستهم وبوست ولادي منهم قامت دعاء قالتلي خالتك دخلت تولد دلوقتي وهتجيبلك نونه تاني.. قولتلهم انا مبسوط اووي اني بقالي عيال وعزوة كبيرة.. امي قالتلي طيب يابني مش هتسمي عيالك بقااا.. قولتلها هسميهم طبعا بس لما تقوميلنا انتي كمان بالسلامه ياست الحبايب وتجيبي نونتي.. قالتلي ادعيلي انا خايفه اوي م الولاده دي.. قولتلها متخافيش دا انتي خبره وولدتي اتنين قبل كدا.. طب سيبي الكلام دا للبنات اللي لسه اول مرة وضحكت.. قامت بثتلي وقالتلي ياواد دي لسه بنات بصحتها انا مبقتش اقدر.. قامت هبه قالتلها.. بقا يعني ياست ماما كنتي قادرة لما سيبتيه يعملها لغاية ما حبلك ومش قادرة لما هتولدي وضحك والبنات ضحكوا هما كمان قامت امي قالتلها لمي نفسك يابت انتي وهيا واختشوا.. وقولتلهم انا هسيبكوا تكملوا مع بعض عقبال لما اروح اشوف المدير واجي.. وروحت للمدير وقالي ان دكتورة مارينا جات واستلمت الشغل كمان وباين عليها شاطره اووي ومتخافش مجيبتلهاش سيرة حاجة بخصوصك.. قولتله تمام وسيبته ومشيت ونزلت ناحيه الصيدليه وشوفتها من بعيد وهيا شغاله وحسيت قلبي دقلها تاني وقولت بلاش ابينلها نفسي دلوقتي.. وطلعت تاني وخالتي حابت بنت والدكتور خرج طمنا بس قالنا ان خالتي صحتها تعبانه ودخلت العناية المركزة وطبعا كلنا اتخضينا عليها وكان ممنوع الزيارات وفضلنا بايتين لتاني يوم وصحينا ع وجع امي ومش قادرة خلاص وجريت ندهت الدكتور وقال الهانم ع وش ولاده وخدوها وجريوا ع اوضه الولاده وشوية الدكتور قال مبروك جابت ولد بس بردو صحتها تعبانه ودخلت العناية.. وقولت للدكتور طمني حالتهم اي.. قالي حالتهم صعبه شوية وخصوصا ملهومش حمل ف السن دا وصحتهم مش هتستحمل.. وبقيت قلقان ومحبتش ابين قدام اخواتي ورجعتلهم وبين فرحان بولادي كلهم واخواتي مبسوطين وكل واحده بقت بتطلع بزها وترضع ابنها او بنتها وبقيت عادي اشوف بزازهم وكمان اهزر معاهم وف عز ما احنا بنضحك ومبسوطين لقيت الباب بيخبط وجات ممرضه وشكلها باين عليه الخضه وقالتلي ممكن حضرتك تكلم الدكتور.. وطبعا خرجت معاها وانا قلبي بيدق م الخوف.. وروحت لقيت الدكتور واقف ومرتبك وقربت عليه وقولتله خير يا دكتور.. بصلي وبص الناحيه التانية وقالي انا مش عارف اقول لحضرتك اي بس شد حيلك الهوانم الكبار الاتنين تعيش انت.. وانا م الصدمه مبقتش مستوعب وعمال امسك فيه واضرب فيه واقوله انت كداب كداب.. لاااا اممممممي وجريت ع العناية وحاولت ادخلهم ومنعوني ونزلوهم تحت المغسله وجهزوهم وطبعا جريت ع اخواتي ولما شافوني وانا منهار وسالوني بلهفه مقدرتش مقولهومش وانهاروا كلهم وفرحتنا ضاعت وكلنا قومنا وجهزنا ونزلنا وكانوا خرجوهم ف العربية الاموات وركبت معاهم العربية واخواتي ف عربيه تاني ورانا وطلعنا ع المدافن بتاعتنا ف البلد جنب بيتنا القديم بتاع العيله ودفنتهم وبقيت ببص للمدافن بتاعتهم واقولهم سامحوني انا السبب انا السبب.. واخواتي جريوا عليا وكل واحده عيلها ع دراعها وبقوا يشدوني لغاية لما قومنا وقولتلهم نقعد هنا ف البيت العيله ورفضوا وقالوا نرجع بيتنا ورجعنا فعلا ع الفيلا وكنت نفسيا مدمر وسيبتهم وجريت ع اوضه امي واترميت ع سريرها وفضلت اعيط لغاية لما روحت ف النوم.. وشوفتها ف الحلم بتبصلي وبتقولي خلي بالك من ابننا ياحمد وحطه ف عنيك.. قولتلها كان نفسي تكوني معايا وتربيه.. قالتلي دا نصيب بس خلي اخواتك البنات يرضعوه كلهم.. وببص لقيت خالتي جايه من وراها وبتقولي اوعي بنتنا ياحمد اوعي تسيبها.. قولتلها دي بنتي ياخالتي وبنتك متقوليش كدا قالتي خلي البنات يرضعوها.. قولتلهم متخافوش متخافوش واختفوا وانا صحيت م النوم وقومت جريت خرجت م الاوضه ولقيت البنات كل واحده ف اوضتها وبتعيط وندهت عليهم وخرجوا وابني من امي مع هبه اختي وبنتي من خالتي من دعاء بنت خالتي.. وقولتلهم العيال دي كلها هترضع منكوا كلكوا وكلهم يشبعوا مع بعض مش عايز عيل جعان.. واتلموا عليا وحضنوني بالعيال ع ايديهم وقالولي دول عيالنا وانت جوزنا واهونا وسندنا وملناش غيرك وعمرنا ما هنرمي عيل من عيالنا.. وحضنتهم واخدتهم ونمنا كلنا ف اوضه امي وسريها كبير اووي وشالنا كلنا.. وصحيت الصبح معاهم وفطرتهم واحنا قاعدين لقيت اخواتي بيقولولي مش هتسمي العيال بقا ياحمد.. قولتلهم انتوا ف دماغوا حاجة معينه.. لقيت هبه بتقولي بصراحه دعاء قالتلي انها عايزة تسمي البنت اللي المرحومه خالتي ولدتها ع اسمها بس هيا مش عايزة تقولك خايغه تزعل او حاجة.. قومت من مكاني وقربت من دعاء وحضنتها وقولتلها ياحبيبتي انا مش ممكن ازعل من خد منكم ابدا انتوا اخواتي وكمان مراتاتي وام عيالي وكل اللي ليا.. لقيت دعاء حضنتني وعيطت وقالتلي انت احن اخ وزوج ف الدنيا.. وانت عايزة اقولك حاجة تاني ياحمد.. قولتلها قولي يا حبيبتي.. قالتلي كمان عايزة اسمي بنتي ع اسم خالتو اللي هيا امي.. بصتلها وحضنتها اووي وبوستها ع تقديرها داا وقولتلها حاضر اللي نفسك فيه هعملهولك.. لقيت هبه قايمه نحيتنا وبتقولي طب وابننا بقا.. قولتلها وانتي نفسك ف اسم معين.. قالتلي اللي تشوفه انت انا حباه.. بس انا كان عاجبني اسم علي.. قولتلها خلاص يبقي علي عشان خاطرك.. حضنتني وقالتلي طيب واخويا اللي هوا ابنك من المرحومه ماما اي رايك نسميه ادهم.. قولتلها موافق… ولقيت سوسن جايه عليا بردوو وقالتلي طيب وبنتنا هتسميها اي.. قولتلها قولي اللي ف نفسك يا سوسن انتي كمان.. بصتلي وقالتلي اي رايك ف ساندي.. قولتلها يبقي ساندي عشان خاطرك يا ام ساندي وحضنوني اووي وقولتلهم خلاص دي اسمائهم لغاية لما اخلص الاوراق واشوف هسجلهم ازاي بقااا… وقولتلهم انا هقوم بقا البس وانزل اشوف كدا هعمل اي ف حكاية التسجيل دا.. وفعلا قومت لبست ونزلت روحت للمستشفي وقابلت نفس الدكتور اللي قالي ع عمليه شيرين وسلمت عليه وقولتله محتاج رايك يا دكتور.. قالي خير.. قولتله فيه واحده معرفه كدا وكانت متجوزة عرفي ف السر وحبلت وخلفت وجوزها قطع الورقتين وطلقها وهرب وسابها.. قالي ياااه دا ندل اووي ليه عمل كدا.. قولتله تخلف بقاا عشان ولدت بنت وهوا قالها لو جبتي ولد هكتب عليكي رسمي ولما جابت بنت عمل اللي عمله واختفي والمشكله عايزين نسجل الطفل.. قاام سكت شوية وقالي بص هوا مفيش غير حل واحد.. قولتله الحقني بيه.. قالي ليا دكتور صاحبي ف الصحه وممكن يسجلهم باسم اي شخص تاني اتوفي وملهوش حد ولا ليه اي معارف خالص وبكدا محدش يقدر يكشف الامر.. قولتله حلو دا.. قالي خلاص لحظه هكلمه.. قام مخرج تليفونه وقعد يسلم ع زميله شوية وحكاله الموضوع وقاله دا شخص تبعي ومتخافش وكدا.. وخلص معاه واداني رقمه وقالي هتروحله ع الصحه وهوا هيعمل اللازم قولتله متشكر اووي ليك.. وفعلا روحت ع هناك وقابلت الدكتور وجابلي اسماء اشخاص متوفيه وملهاش معارف خالص ومقطوعين زي ما بيقولوا.. وبالفعل تم تسجيل اسماء العيال ع اسماء اشخاص ملهاش وجود عشان بس الورق والشكليات.. واستلمت شهادات الميلاد وطلعت من جيبي ٥٠٠٠ وحطيتهم ف جيبه وشكرته ومشيت رجعت ع البيت وقولتلهم ع الموضوع ووريتلهم الشهادات وفرحوا جدا.. وادهم ابني من امي عيط قامت هبه وخداه ومطلعه بزها قدامنا ومرضعاه لغاية لما نام ولقيت علي ابني من هبه اختي بيعيط.. قامت هبه قالت لدعاء خديه انتي رضعيه تدهم شفط كل اللبن اللي ف بزي وانتي بزازك كبيرة ومعبيه.. وضحكوا كلهم وانا كمان ضحكت ع كلمتها.. قامت دعاء واخده ابني علي ومطلعه بزها مرضعاه لغاية لما شبع ونام ولقيت وبعدها لقيت بنتي من خالتي المرحومه واللي سميتها نادية ع اسمها بتعيط قامت دعاء وخداها ومطلعه بزها التاني ومرضعاها لغاية لما شبعت ونامت.. قامت سوسن بصتلها وضحكت وقالتلها بزازك دول يرضعونا كلنا مش العيال بس وضحكنا ع كلامها… وبعد كدا قولتلهم انا هروح اشوف شوية مصالح كدا واجي.. وخرجت م الفيلا وف دماغي اروح ع المستشفي واشوف د. مارينا تاني ف الصيدليه.. ولسه ماشي لقيت تليفوني بيرن وكان بيدو.. بيقولي احمد ازيك.. قولتله كويس وهناء وامك عاملين اي.. قالي كويسين بس هناء تعبانه ياحمد مش عارف مالها.. قولتله خلاص خليها تلبس وتعالي نوديها لدكتور صاحبي شاطر اووي.. قالي تمام.. وفعلا قابلتهم وخدتهم وطلعت ع المستشفي وقابلت بردوو نفس الدكتور وسلمت عليه وقولتله عايزين بس نطمن ع المدام عشان تعبانه.. ودخلنا اوضه الكشف وطلب منها شوية تحاليل وعملناها وخرج قالنا مبرووك المدام حامل.. قام بيدو فرح اووي وبقا يتنطط زي العيال الصغيرة وفرحان اووي.. قام الدكتور ضحك وقاله بس هطلب من حضرتك انك تهدي شوية الفترة دي عشان الحمل يثبت وانا هكتبلها ع شوية ادوية مثبته وفيتامينات للحمل .. قام بيدو بصله وقاله مش فاهم.. قومت انا ضحكت وقولتله انا هفهمك بعدين وشكرت الدكتور وخدت منه الروشته وخرجت انا وبيدو وهناء وقولتله الدكتور يقصد يعني انك متعملش معاها الفترة دي عشان الحمل.. قامت هناء ردت وهيا تعبانه وقالت وهوا عمايله مقطعه بعضها اووي يعني.. روحنا ضحكنا ع كلمتها وقولتله خدها روحها وانا هجيب الادوية واجيلكوا وتريحها اخر راحه وتحطها ف عنيك انت فاهم.. قالي حاضر حاضر.. وخد هناء ومشيو وانا روحت ع الصيدليه ووقفت قدامها وبصيت ع د.مارينا وهيا مش واخده بالها مني ولفت وبصت لقتني واقف قدامها قامت وقفت متنحه وبصال مببتكلمش ولا بتتحرك وانا كمان باصصلها وشوية لقيتها بتقولي وهيا بتحاول تجمع الكلام بالعافية .. أأأأأحممدد .. أأأنت هنا بتعمل اي وعرفت اني هنا ازاي … بصتلها اووي وقربت منها وقولتلها وحشتيني اووي اووي … لقيتها بتبصلي بنظره عتاب وبتقولي مممم دا بأمارة اني اتصلت عليك ومردتش عليا وعرفت اني دخلت المستشفي ومجيتش تطمن عليا ولا فكرت تكلمني طول الفترة دي .. بلاش يا احمد نتكلم ف اللي فات .. قولتلها وهوا كويس اللي عملتيه معايا ف البلكونه.. قالتلي بجد حصل غصب عني مكنتش مستحمله وقتها وانت اكيد شكلك كنت واقف من بدري وسمعت كل حاجة.. صح.. قولتلها بصراحه صح.. بس انا معلقتش ولا اتكلمت كلمه عشان تعملي معايا كدا.. قالتلي منا كلمتك كتير بعدها عشان اشرحلك وافهمك واصالحك بس انت مكنتش بترد وبسبب كدا دخلت ف حاله اكتئاب وبلعت اقراص وكنت هنتحر بس لحقوني.. ومبقاش ليه نفس انزل الصيدليه تاني ومشوفكش فيها زي الاول واقعد افتكر الذكريات واهملتها خالص بصراحه.. بس لقيت بتاع الطلبيات بيكلمني وقالي ع الشغل هنا… بصراحه استغربت الموضوع بس قولت ابدء من جديد واحاول ابعد عن اي حاجة ترجعني للمود دا تاني.. بس لغاية لما شوفتك دلوقتي واتلمت معاك حسيت اني ارتاحت اووي… قربت منها وقولتلها ارتاحي عشان شوفتبني تاني ولا عشان فولتي اللي كنتي عايزة تقوليه بس… لقيت وشها احمر واتكسفت وقالتلي احممم احمم احنا ف الشغل… وبعدين قولي انت هنا بتعمل اي والعلاج دا لمين قولي.. دي فيتامينات ومثبتات حمل.. اي عملتها واتحوزت ولا اي.. ضحكت وقولتلها اتجوز ازاي وانا متجوزك يا قلبي.. وهيا اتكسفت اووي وسكتت.. قولتلها دا صاحبي كان مع مراته هنا بيكشفلها ودي الروشته بتاعتها.. هو هد مراته ومشي وانا هجيب العلاج واديهوله… قالتلي امم ماشي.. واحنا واقفين بنتكلم لقيت عنيها كل شوية تبص ورايا كدا وتبصلي تاني.. وانا بصيت ف المرايا اللي ف الصيدليه وشوفت الدكتور اللي هيعمل عمليه شيرين واقف وبيبص علينا.. روحت قولتلها هو انتي تعرفيه.. قامت اتلبخت وقالتلي هااااه مييين دااا.. قولتلها الدكتور… انا مش محتاج ابص ورايا عشان اشوفه.. انا بشوف كل حاجة من عنيكي… قامت قالتلي لااا داادااا كان ف الكنيسه الحد اللي فات وبصلي اووي وانا كنت مستغربه نظراته دي لغاية لما شوغته هنا وعرفت انه شغال هنا.. هوو اسمه دكتور موريس صح.. قولتلها وانتي كمان عرفتي اسمه وغمزتلها وضحكت… قالتلي لا مش بظبط كدا.. هوا جه طلب ادوية مخدره جدول يعني ومضي علي الاخطار وعشان كدا عرفت اسمه بس.. قولتلها ماشي يا مرمر.. بس انا لازم اشوفك واقعد معاكي كتير عشان انتي وحشاني اووي.. قالتلي وانت كمان اكتر.. خلاص نظبطها سوا.. قولتلها اشطا.. وسيبتها ومشيت روحت ع بيت بيدو ودخلت وام بيدو كانت فرحانه بحمل مرات ابنها واديتلهم العلاج وقولت لهناء ترتاح عشان الحمل وبيدو قالها انا هخدمك يا روحي بس ارتاحي وام بيدو بردوو قالتلها اهم حاجة صحتك ومتتعبيش نفسك خالص… وسيبتهم ورجعت فيلتي قعدت وسط اخواتي وكنا بنضحك ومبسوطين ولقيت دعاء قامت وقالتلي متيجي ياحمد نطلع فوق انت وحشتني اووي.. قامت هبه قالتلها هوا نئح عليكي ياختي وضحكت.. قامت دعاء قالتلها بدلع ومياصه اه نئح عليا واحمد هيريحهولي ملكيش دعوة انتي وضحكت وانا ضحكت وقولتلها تعالي يالا.. قامت هبه قالتلها طب هاتي بنتك خليها معايا عشان لو حبت ترضع نرضعها مهو انتي مش هتبقي فاضية و هترضعي البنت ولا هترضعي انتي وافتحوا ف الضحك وانا ضحكت ع كلام هبه واخدتها وطلعنا اوضتها واول لما دخلنا مسكتني زي اللي بتغتصبني ونازل فيها احضان وبوس وانا بقولها اهدي يخربيتك.. قالتلي مش قادر ياحمد تعبانه اووي محتاجاك بص سيب نفسك انت وانا هعمل كل حاجة بنفسي.. وقلعتني ونمت ع ظهري ع سرير وهيا مسكت زبي مص وهريته مص وقامت طلعت وقعدت بكسها فوق زبي وبقت تنزل وتطلع اووي وترزع نفسها اووي ع زبي وتتنطط وهيا هيجانه لغاية لما جابت شهوتها وقامت خرجت زبي من كسها وقعدت بطيزها ع زبي وفضلت تطلع وتنزل ااوي اووي وهيا بتتاوة بصوت عالي لغاية لما جابت شهوتها تاني ونزلت مسكت زبي مص لغاية لما جبتهم ف بوقها ومقدرتش اقوم من ع سرير بتاعها وهيا سابتني نايم وقامت لبست ونزلتلهم وقعدوا يضحكوا عليها وشايفين اثار اللبن ع بوقها وبقوا بيقولولوها رضعي كويس وهيا تقولهم اه رضعت لما شبعت وبلعت كمان وبقوا بيضحوا ومبسوطين</p><p></p><p>استنوني ف جزء جديد</p><p></p><p>الجزء الثالث</p><p></p><p>وطبعا بعد ما اختي نزلت من عندي وقعدت مع باقي اخواتي وقعدوا يضحكوا سوا مع بعض وانا روحت ف النوم وشوية حسيت بايد بتحسس ع زبي وبتدعك فيه وفتحت عيني لقيتها دعاء اختي وبكلمها وانا عيني مقفله م النوم</p><p></p><p>انا: اي يابت مالك في اي</p><p></p><p>دعاء:وحشتني اووي يا اخويا وعيزاك ولا هبه اختك احسن مني يعني تنام وهيا متكيفه وانا انام بحرقاني كدا</p><p></p><p>انا:يابت طيب اصبري للصبح اكون نمت شوية</p><p></p><p>دعاء:ياحمد هايجه بقولك وكسي بيحرقني عايزة اتناك</p><p></p><p>انا: انا جسمي مكسر ومش قادر انيكك يا دعاء</p><p></p><p>دعاء :متقومش من مكانك يا حبيبي وسيبلي نفسك وانا هريحك واريح نفسي بيك</p><p></p><p>وبقت تمسك زبي تعصر فيه ببوقها وتمص باحتراف وبصراحه هيا كانت افجر اخواتي ف الشرمطه وبقت بتزوم ببوقها وتقفش ف بزازها وتعصرهم اووي واللبن بينقط من بزازها .. وقامت خرجت بزازها وبقت بتعصرهم ع زبي ونزل لبن بزازها فوق زبي وتغرقه وتنزل بوقها تمص وبلع اللبن وهيا بتمص وقامت قلعت وقعدت مرة واحده ع زبي وحشرته كله ف كسها وبقت بتفرك بجسمها فوقيا وكسها شافط زبي كله وتزووم وتوحوح اوووي وقامت ميلت بجسمها عليا ومسكت بزها وحطت حلمه بزها ف بوقي وبقت تقولي</p><p></p><p>دعاء: اووف اااه زبك وحشني اووي يا اخويا … ااه اممم ارضع بزاز اختك يا حبيبي اشرب لبن بزاز اختك اااه امممم اشفط اووي واحلبني</p><p></p><p>وانا بقيت ماسك حلمة بزازها بشفايفي ونازل شفط ف اللبن من بزازها وعمال ارضع وابلع اللبن واعض حلمه بزازها وهيا من كتر هيجانها بزازها الاتنين بقوا زي حنفيه لبن واتفتحت وبقت ببدل بين بزازها وارضع فيهم وهيا نازله ترزيع بجسمها فوق زبي لغاية لما اتشنجت وجابتهم كذا مرة وجسمها ساب واللبن اللي ف بزازها خلص واترمت من عليا وبقت جنبي وبقت بتحسس ع وشي وتقولي بحب اووي يا اخويا انت احلي حاجة ف حياتي اللي مش مفهومه دي كلها</p><p></p><p>انا بصيتلها شوية ف عنيها اللي كلها شوق ومحن ومنيكه وقولتلها وانتي واخواتك احلي حاجة ف حياتي وروحنا ف بوسه وكلنا شفايف بعض وزبي واقف زي ما هوا .. لقيتها بنام ع بطنها وبتفتح طيزها بايديها وبتقولي</p><p></p><p>دعاء : يالا يا حبيبي قوم اركب طيز اختك واهريها نيك زي زمان عايزة اتدق ف طيزي اووي اووي</p><p></p><p>وقومت ركب طيزها ودخلت زبي فيها وبقيت بنيكها وهيا تصوت وعايزة اووي وتعض ف السرير م الوجع وجابت شهوتها تاني وانا خلاص هنزلهم روحت كابس زبي ف طيزها ونطرت لبني جوة طيزها وهيا قفشت زبي اووي بعضلات طيزها وعصرته كله وزبي خرج منها وهيا قمت دخلت زبي ف البوكسر وباستني</p><p></p><p>دعاء : اااه انا ارتحت اووي دلوقتي … يخليك لينا ويخلي زبك دا لينا اللي مريح اخواته وباسطهم .. ارتاح انت بقي وانا هروح اوضتي</p><p></p><p>وخرجت دعاء وسابتني وانا بحاول اهدي وانام شوية ومخدتش وقت لغاية لما روحت ف النوم وحلمت بامي وخالتي بيبصولي وبيضحكوا</p><p></p><p>انا : انتوا وحشتيني اووي يا امي وانتي كمان يا خالتي .. حقوا عليا انا السبب مكانش ينفع احبلكوا ..</p><p></p><p>امي : متقولش كدا يا حبيبي دي احلي حاجة حستها معاك كمان انا كنت مبسوطه اني حبلت منك بس كله نصيب</p><p></p><p>خالتي : ياواد متوقلش كدا وبعدين احنا كنا معاك بمزاجنا مش بالغصب .. متلومش نفسك يا حبيبي وخلي بالك من اخواتك البنات ومن عيالك وحطهم ف عنيك</p><p></p><p>انا : متخافوش انا ملييش غيرهم دلوقتي</p><p></p><p>امي وخالتي : ومتنساش العهد يا احمد وخلي العيال من صغرهم يتعودا عشان متتعب زي ما تعب لما عرفت وانت كبير .. ارضي بالحياه دي بقاا</p><p></p><p>وقومت م النوم وانا بنده عليهم ولقتني لسه زي منا ع سريري وقعدت افتكرهم وعيني دمعت وقولت اقوم انزل اجيب ميه م التلاجه وخرجت من اوضتي ونازل السلم ولقيت اختي سوسن قاعده لوحدها ف الصاله ونخرجها بزازها الاتنين وبترضع ابني من امي وبنتي منها وكل عيل ماسك بز ونازل شفط فيه</p><p></p><p>انا : بصيتلها كدا وابتسمت وقولتلها شكلك كدا يجنن يا سوسن تصدقي وضحكت</p><p></p><p>سوسن : اخص عليك دا بدل ما تفرح ان العيال بترضع وشبعانه</p><p></p><p>انا : قربت منها وقولتلها طيب وابوا العيال ملوش نصيب يعني يرضع هوا كمان</p><p></p><p>سوسن : يااه انت لسه ياحمد بتفكر فيا وبتحبني كدا وعايزني زي هبه ودعاء .. دا هما لسه الاتنين مريحين نفسهم معاك وانت مبقتش شايفني خالص</p><p></p><p>وحسيت ان سوسن اللي كان في بينا حب زمان ايام مكنت لسه فاكرها بنت خالي .. وانها بتحبني نفس الحب دا لسه جواها برغم كل اللي حصل بينا دا</p><p></p><p>روحت قربت منها اووي وبوستها برومانسية ف شفايفها وقولتلها انتي نسيتي يا سوسن الحب اللي بينا ولا اي</p><p></p><p>سوسن : بصت ف عيني بكل حب وقالتلي منستوش يا احمد ولا عمري هنساه ابدا وبرغم انك دخلت عليا وكمان خلفت منك بس كان نفسي اتجوزك وتبقي ليا لوحدي انا مش عارفه اطولك وكمان مبرداش اروحلك اوضتك زيهم عشان صحتك ما بردوو اللي بيحب لازم يخاف ع حبيبه</p><p></p><p>انا : بصيت ف عنيها وحسيت قد اي هيا حنينه وجميلة وبقيت ببوس فيها وهيا مندمجه معايا وهاجت واللبن بقا نازل كتير والعيال رضعت وشبعت من كتر اللبن لدرجه انهم ناموا واللبن بقا نازل من بوقهم ..</p><p></p><p>قامت سوسن قالتلي بدلع .. استني طيب احط العيال ع الارض هنا</p><p></p><p>ونيمت العيال ع الارض وانا شدتها جنبهم وبقيت باكل ف جسمها وامسك بزازها ارضعهم اووي واشرب اللبن وهيا من هيجانها بقت بتعصر بزازها ف بوقي وتقولي ارضع يا حبيبي واتغذي لبن بزازي كله ليك يا روحي</p><p></p><p>وقومت رافع رجلها ومدخل زبي ف كسها وبقيت بنيك فيها زي المجنون وهيا تصوت وايدي نازله تقفيش ف بزازها واللبن بيخرج ع ايدي وغرق ايدي وبزازها وانا نازل دك ف كسها وهيا جابتهم كذا مره … روحت لاففها وضع الدوجي ومدخل زبي ف طيزها ونزلت نيك فيها لغاية لما نطرتهم جوة طيزها وهيا اتبسطت اووي وبقت حضناني وقالتلي يخليك ليا يا احلي اخ واحلي زوج واحلي حبيب وسيبتها وجبت ميه وطلعت اوضتي وحسيت برجل هبه ودعاء نازلين ع السلم ونزلوا شافوا نايمه ملط وكسها مليان لبن وبزازها خارجه والعيال نايمين جنبها وبصولها وضحكوا وقالولها ارتاحتي يا سوسن. قامت سوسن بصتلهم وطلعتلهم لسانها وقالتلها دا بسطني اووي اووي وضحكت وهما ضحكوا وانا كنت سامعهم واتبسطت انهم مبسوطين سوا كدا وسيبتهم ونمت وصحيت تاني يوم ولبست وروحت لدكتورة مارينا وبعد شوية كلام بينا وضحك قولتلها وحشتيني اووي اووي.. وهيا قالتلي وانت اووي اووي.. قولتلها طيب اي رايك اعزمك ع الغدا عندي ف الفيلا.. بصتلي شوية بعنيها اللي بتدوبني وقالتلي اوكي بعد شغلي.. قولتلها هعدي عليكي اخدك ونروح نتغدي سوا.. قالتلي اوكي.. وطبعا سبقتها ع البيت وروحت جمعت اخواتي وقولتلهم ع كل حاحة واني هجيبها هنا نتغدي كلنا وبعد كظا تخلولي الجو معاها وهما ضحكوا وقالولي كمان عايزنا نرفعلك الاريال.. احنا مراتاتك ياحبيبي.. قولتلهم انتوا حياتي كلها بس انا ليا حياتي الشخصية وبشاركها معاكم.. موافقين ولا اعيشها بمزاجي بعد عنكم.. قامت هبه وقالتلي ياحبيبي اعمل اللي يعجبك وبعدين انا ياما كنت بخليلك الحو وبصت لباقي اخواتي وقالتلهم ولا نسيتو وضحكت وهما ضحكوا وقالولي عيش براحتك احنا مش هنخنق عليك كفاية علينا ان انت ف الاخر بتاعنا وبس.. وسيبتهم وروحت جبت دكتورة مارينا ورجعنا ع الفيلا وعرفتها عليهم وقعدنا نتغدي كلنا وهما طبعا مش مبطلين اسئله ليها ازاي عرفتني وكدا لغتية لما خلصنا اكل وشالوا الاطباق وهبه جابتلنا العصير وقدمت ليا ولدكتورة مارينا وقربت من ودني وقالتلي اشربوا العصير بالهنا والشفا وعيزاك ترفع راسنا بقااا.. وسابتنا وطلعت مع باقي اخواتي فوق.. وقعدت اشرب انا وهيا العصير وبنتكلم وخلصنا العصير وقربت منها وقولتلها مارينا انا مش عارف انا بحبك اووي ليه كدا من وقت ما عرفتك وانا مجرد ما ببص ف عنيكي وانا بتوه فيهم وهيا طبعا كسوفها ووشها اللي بيحمر وبتبص ف الارض وقربت منها وحضنتها وهيا لقيتها بعدت عني وقالتلي.. بسس بعدين مش وقتو اخواتك يشوفونا يقولو عليا اي ابعد ياحمد مش كدا.. وحسيت اني سخنت وزبي بيقف ومش عارف دا بسبب مارينا ولا اي.. بس شكيت ف حاجة.. وقولتلها طيب هستاذنك لحظه هروح الحمام وجاي.. وقومت وطلعت جري ع السلم اطلع لاخواتي وزي ما يكون كنت شاكك ف حاجة.. وانا طالع جري لمحتهم ف الطرقه بره ولما سمعوا صوت رجلي جريوا كلهم ودخلوا اوضه هبه وانا دخلت وراهم وبصتلهم وهما باصينلي وباصين لزبي اللي وقف ف البنطلون وبيضحكوا من تحت لتحت.. قومت بصيت لهبه وقولتلها هبه.. انتي حاطه ف العصير دا حاجة صح.. بصتلي بنظرة كلها شرمطه وقالتلي يا اخويا ويا جوزي ويا كل حياتي دا هما كلهم ١٠ نقط ليها و ١٠ نقط ليك بس عشان تتبسطوا اووي.. وقامت بصت لباقي اخواتها وقالتلهم دي ضيفه اخونا حبيبنا مش لازم نعمل معاها واجب الضيافه بردوو ولا اي.. وهما بصولها وهما بيضحكوا وقالولها معاكي حق طبعا.. لقيت دعاء بتقولي بصوت كله سهوكه.. طيب يالا انزل لضيفتك عشان تلاقي العصير عامل عمايله معاها وبقا بينزل من كسها ورقعت ضحكه ولا المومس ولقيتهم كلهم بيضحكوا زيها.. بصيت لهبه وقولتلها يخربيتك دا ٥ نقط كفاية ليه ١٠ بس.. قامت دعاء ردت بردوو بسهوكه وقالت عشان العشرة تبقي عشرة متينه ورقعت ضحكه المومسات وهما زيها.. وسيبتهم وخرجت م الاوضه بعد ما قفلت عليهم الباب وانا نازل لمحت دكتورة مارينا قاعده بتفرك ومش ع بعضها خالص.. قولت اضرب ع الحديد بقا.. ونزلت قعدت حنبها وحضنتها ع طوول وشفايفي ف شفايفها وهيا زي ما يكون مصدقت.. وطبعا مفعول النقط عامل شغل وفضلت انا وهيا نقطع شفايف بعض وف لحظه كنت انا وهيا ملط وشوفت جسمها انهبلت وبقيت باكل كل جسمها ووصلت لكسها اللي زي كس البنات الصغيرة بس مقلبظ ونضيف اووي وابيض وريحته حلوة وهيا بتهتم بنفسها اووي زياده عن اللزوم وبقيت باكل كسها اكل وبعضعض زنبورها وهيا مش مبطله اهات وصريخ وجابت كذا مرة ورا بعض وقومت حطيت زبي ع كسها وبدخله براحه وكسها ضيق فشخ وزبي منفوخ اووي وواقف مشدود حدا وبقيت بدخله فيها وهيااا ااااه احمممد براااحه امممم اييي وجعني اوووف كبيررر اووي اااه امممم تخييين كدا ليه اااي اااه وبقيت بدخله شوية شوية لغاية لما دخل كلها وبقيت بنيك فيها اووي وهيا خلاص مش ماسكه نفسها وصوت صويتها بيرن ف الفيلا مع طرقعه لحمي ف لحمها وكسها عمال ينطر ويجيب لما بهدلنا الدنيا وقعدت انيك فيها ساعه كامله من غير ما انزلهم لغاية لما كسها نشف وبقا لحم زبي بيحك ويقطع ف لحم كسها وهيا صريخها عالي وحشرته مرة واحده كله وبقيت بنزل لبن زبي كله فيها وهيا بتنهج اووي ومبتنطقش زي المغمي عليها.. لغاية لما خلصت وخرجته منها وهيا بدئت تفوق شوية وبصتلي وقالتلي احمد ليه بس عملت كدا انت مفتري اووي ع فكرا انا حاسه بشطه نار فيا من تحت.. قولتلها بجد مقدرتش امسك نفسي قدام حلاوتك.. قالتلي مكنتش متخيلاك كدا.. انت فوقت تخيلاتي بكتير.. حضنتها برومانسية وقولتلها اتبسطتي.. قالتلي بصراحه بصراحه انا اول مرة احسن اني واحده ست بجد.. انت رجعتلي احساسي من تاني.. قولتلها ومش هيروح خالص طول منا جنبك.. حضنتني ودمعت شوية وقالتلي مكنتش احب اخون جوزي بس بجد اللي حسيته معاك خلاني اغير رايي وياريتك انت جوزي.. قولتلها طب منا جوزك فعلا.. وحضنتها وقالتلي يالهووي اخواتك انا نسيتهم محستش بنفسي ونسيت كل حاجة.. قولتلها متخافيش دا تلاقيهم ف سابع نومه اصلا.. وقامت لبست وقالتلي مش قادرة امشي انت لهبتني اووي.. قولتلها هبقي براحه معاكي المرة الجايه.. بصتلي وهيا بتضحك وبتقولي هوا هيبقي فيه مره جايه تاني.. قولتلها لو مش عاوزة خلاص انا كفاية عليا ابص ف عيونك دي بس.. قربت مني وحضنتني وقالتلي بصراحه انا شكلي انا اللي هجري وراك بعد كدا.. ولبست هدومها ومشيت وانا طلعت طبعا لاخواتي الاوضه ولقيتهم صاحيين واول لما بصولي شاورو بايديهم لايك وقالولي برافوو صوتها كان واصلنا هنا واتاكدنا انك رفعت راسنا وضحكوا واترميت جنبهم ع السرير مهدود طبعا بس زبي كان واقف بردوو.. لقيت دعاء بصت لزبي ومسكته بايديها وقالتلي طب ودا رافع راسه ليه وضحكت.. هبه قالتلها مهو هيبقي شغال شوية كمان وضحكت.. قامت دعاء مسكت زبي قدام اخواتها وبقت تمص فيه اووي وشوية هبه تشده منها وتقولها هاتي امص انا كمان وتمص شوية وسون تشده من هبه وتقولها اوعي كدا خليني امصه انا كمان وفضلوا كدا شوية وقامت هبه قلعت وقامت قعدت بكسها ع زبي وبقت تتطنطت عليه لغاية لما جابتهم ونزلت وطلعت دعاء وبقت تتنطت ع زبي لغاية لما جابتهم وكمان سوسن عملت زيهم وبقوا يمصوا ويدعوا زبي بايديهم واول بما قرابت اجيب قربوا وشهم من زبي وبقت بنزل لبني ع وشهم وف بوقهم وهما بمصوا ويبلعوا ويلحسوا لبني من وش بعض وبيضحوا ونمنا زي محنا عريانين وكلنا لبن ف حضن بعض لتاني يوم وصحينا كلنا تاني يوم وكلنا كنا نايمين ملط وطبعا قومت زبي واقف ودي دايما بتبقي مع الشباب او ما يصحوا.. وهما قاموا هايجين ونزلوا مص ف زبري وعملنا تاني نيكه جماعية ع الصبح وخلصت وسيبتهم وقومت.. وووو</p><p></p><p>انتظروني ف جزء جديد</p><p></p><p>الجزء الرابع</p><p></p><p>وطبعا بعد ما صحينا انا واخواتي عريانين عملنا تانيه نيكه جماعي ع الصبح وخلصنا وسيبتهم ونزلت اخدت دش ولبست ونزلت ولقيت تليفوني بيرن وبرد</p><p></p><p>انا: الووو</p><p></p><p>بيدو: ازيك يا احمد عامل اي وحشتني اووي.. انت خلاص نسيتني ونسيت مامي خلاص وكمان هناء مصدعاني بيك.. اي مش ناوي بقاا نشوفك تاني</p><p></p><p>انا: يااااه بيدو وحشتني كتير وامك وحشتني اووي ومراتك اللبوة عامله اي معاك يااض احكيلي.. واي اخبارك مع اختها.. لسه بتجيلك بردوو</p><p></p><p>بيدو: مامي ياعم قافشه شوبة هيا و هناء وانا اللي ضايع بينهم.. وشيرين بقت تجيلي عادي وماما بقت عارفه وكمان هناء.. بس مبقتش معايا زي الاول.. شيرين بتنيكني وبنيكها وبقت سافله اووي معايا وعوزاني ابقي سادي ليها هيا واختها.. متيجي يااحمد تظبطلي شوية الماشكل دي انا مبعرفش اتصرف من غيرك</p><p></p><p>انا: تمااام انا جايلك دلوقتي بس متقولش لحد اني جاي خليهالهم مفجأه</p><p></p><p>وفعلا مشيت واتحركت لبيت بيدو وخبطت ع الباب وسمعت صوت هناء من جوة بتنده بشخطه و بتقول لام بيدو.. انتي يا مراااا تعالي افتحي الباب.. وام بيدو فتحت الباب ولقيتها واقفه قدامي لابسه مريله المطبخ ع جسمها وملط خالص مفيش غير مريله المطبخ بس.. وبصت لقتني ف وشها قامت اترمت ف حضني مرة واحده واتفتحت ف العياط ومتشعلقه ف رفبتي وبتتشحتف زي *******.. لفيت ايدي ع جسمها اللي وحشني وخدتهت ودخلت لقيت هناء قاعده ع كنبه الانترية بالسنتيان والاندر بس وفارده رجلها قدامها وبتحط منكير ف صوابع رجلها وبصت شافتني وشافت ام بيدو ف حضني وبتعيط.. قامت عوجت بوقها وهيا بتندغ اللبانه بشرمطه وقالت</p><p></p><p>هناء: شووف الوليه.. مبيطمرش فيها حاجة</p><p></p><p>انا: بصيت ف وش ام بيدو اللي غرقان ف الدموع ولقيتها بتهز وشها ب لا.. وكانها بتكدب كلام هناء</p><p></p><p>روحت قعدت جنب هناء ورافع ايدي ونازل بيها ع وركها الملط وطرقع اووي وايدي علمت جامد ف وركها واخمر وهيااا صرخت اااااه براااحه وجعتني اووي</p><p></p><p>بصيتلها وقولتلها اي ياهناء كنتي ف جرة وطلعتي لبره</p><p></p><p>هناء: بصتلي اووي وقالتلي مهو البركة فيك يا حبيبي ولا نسيت انك السبب ف حياتي دي</p><p></p><p>انا: ومالها حياتك دي عايشه ومبسوطه وواخده حريتك ع الاخر ناقصك اي بقااا</p><p></p><p>هناء: بتقرب مني بمنيكه وبتحط ايديها ع زبي وبتقولي ناقصي دا اللي فتح عنيا ع المتعه دي</p><p></p><p>روحت شايل ايديها من عليا وقولتلها</p><p></p><p>انا: هناء مالك ومال ام بيدو</p><p></p><p>هناء: مالنا ما انا وهيا زي السمن ع العسل وكل يوم انا وهيا ع السرير ومظبطين بعض.. مش كدا يا حماتي</p><p></p><p>وبتبص لام بيدو وبتبرقلها عشان متقولش حاجة غير كدا</p><p></p><p>بصيت لام بيدو لقيتها ساكته وضامه شفايفها ع بعضها ودموعها نازله من وشها وخايفه تتكلم</p><p></p><p>لقيت هناء بترجه وتسند ظهرها ع الكنبه بكل ثقه وتقولي شوفت اهي سكتت والسكوت علامه الرضا وضحكت بمرقعه</p><p></p><p>روخت مادد ايدي وجايب هناء من شعرها اووي وهيا صرخت جامد</p><p></p><p>هناء: ااااه حاسب شعري يا احمد في اي مالك انا عملت اي طيب اااي وجعتني سيبني طيب</p><p></p><p>انا: يا مومس يا وسخه ام بيدو ستك وست البيت دا ولو ملمتيش نفسك هقتل كسمك يا قحبه ورزعتها قلم ع وشها حامد اتنطرت ع الارض ع وشها وطبعا طيازها مرفوعه قدامي ف الاندر ووراكها ملط.. وهيا ع وشها ع الارض وبتعيط</p><p></p><p>وببص لام بيدو لقيتها بتبتسم وبتمسح دموعها.. وفهمت ان هناء مسيطره ع البيت كله.. ولقيت بيدو بيفتح باب الشقه ودخلت شاب هناء مراته مرميه ع وشها ع الارض وبتعيك وام بيدو قاعده جنبي وبتمسح دموعها وبتضحك</p><p></p><p>واول لما بيدو دخلت هناء قامت وبصتله وقالتله الحقني يا بيدو.. احمد دخل بيتك وضربني.. ضرب مراتك يا بيدوو.. وبتحاول تسخنه عليا يعني</p><p></p><p>لقيت بيدو جاي وبيمثل الدور وبيقولي اي يا احمد في اي ضربت هناء ليه.. محستش بنفسي غير وانا بقف وبرزعه قلم وبيقع جنب هناء ع الارض وبيبصلي ومستغرب وبيقولي اي ياحمد مالك فيك اي اهدي.. بصتلهم بعصبيه وقولتلهم يا اوساخ يا شراميط ام بيدو ست البيت دا واللي مش عاجبه الكلام يغور من هنا</p><p></p><p>وهناء وقفت بصتلي وبصت لام بيدو.. وقامت ام بيدو قعدت وحطت رجلها ع الترابيزة اللي هناء كانت حاطه رجلها عليها وبتحط منكير.. وقام ام بيدو قالت لهناء.. طب تعالي حطيلي منكير ف رجلي بقااا.. وهناء بصت لبيدو وبصتلي ولقتنا ساكتين.. قامت مسكت المنكير ووطت وبقت تحط ف صوابع ام بيدو المنكير وكل شوية ام بيدو تهز رجلها والمكير يبوظ وتقوم ام بيدو ضاربه هناء ف وشها برجلها وتقولها حطي حلو يا شرموطه. وتهز تاني وتضربها وتقولها حلو يا مومس وانا بضحك لغاية لما هناء خلصت.. قامت ام بيدو قلعت المريله وبقت ملط وفتحت رجليها وكسها بان وشاورت لهناء بصباعها وقالتلها طب تعالي يا لبوة ع ايدك ورجلك الحسي كسي يا متناكه.. وهناء جايه وبتقرب براحه وخايفه.. وام بيدو قامت مدت ايديها وشدت هناء بغل من شعرها اووي وهناء صرخت وقامت ام بيدو مسكت وش هناء وبقت بتفركه بغل وغيظ ف كسها وتقولها يالا يالبوة عاوزة كسي يلمه يا متناكه الحسيه ونضفيه انا مكسله اقوم اغسل كسي.. وهناء مش عارفه تاخد نفسها من كس ام بيدو اللي بيمرمط وش هناء وكل دا انا بتفرج ع ام بيدو وهيا بتنتقم بغل وسايبها براحتها خالص.. ولقيت ام بيدو بتبص لابنها اووي بغل وتقوله شايف اللبوة الشرموطه اللي انت متجوزها.. شايف يا خول يا عرص.. وانا اتفاجئت من معامله ام بيدو لابنها وقولت اكيد مغلوله منهم.. وقالت لابنها انزل يا خول الحس كس اللبوة بتاعتك ياعرص ما انت اخرك اللحس.. وبيدو نزل يلحس ف كس هناء وطيزها لغاية لما ام بيدو اتشنجت ولقيتها مسكت هناء اووي من شعرها وبعدتها بقوة بعيد عن كسها وهناء وقعت ع ظهرها ودماغها اترزعت ف الارض وبتعيط… وام بيدو ضمت رواكها اووي وجابت شهوتها وهديت وفتحت وراكها وعسل كسها مغرق كسها ووركها اووي وبيلمع وروفعت وشها وشاورت لبيدو بصباعها وقالتله تعالالي ياعرص يابن الوسخه.. مش اللبوة مراتك كانت عيزاك تلحس كسي وتحاول معايا وانت زي الشخليله ف ايدها وياما قولتلك بلاش انا امك وانت خايف منها وسحباك من رقبتك زي الخروف.. طب انا هخليك خروف وهتلحس كس امك قدام مراتك بس بمزاجي يا نجس.. ومدت ايديها وشدت بيدو من شعىه اووي وبيدو صرخ وقامت دافنه وشه ف كسها وبقت تمرمغ وشه ف كسها ووشه ابتهدل من عسل كسها وبقا مطلع لسانه وبيلحس ومبسوط لغاية لما ام بيدو شدته من شعره وزقته ع مراته ووقع عليها.. وقالتله يالا ياعرص خليها تلحس عسلي من وشك يابن الوسخه.. وهناء بقت بتلحس عسل ام بيدو من وش بيدو وطبعا بخوف.. قامت ام بيدو شاورت لبيدو تاني وقالتله تعالي ياعرص.. الظاهر انا معرفتش اربيك وانت صغير وهتتربي من جديد.. وقالتله يالا بقاا طلع زب صاحبك من البنطلون وقلعه البنطلون.. وكل دا وانا بتفرج ع اللي بيحصل وساكت خالص وساسبها تنتقهم وترجع هيبتها تاني.. ولقيت بيدو بيقلعني البنطلون والبوكسر وبيطلع زبي بايدة وماسكه لامه وبيقولها زب صاحبي اهوة يامامي.. بصتله اووي وقالتله طب هات اللي مخلياك خروف هنا قدام زب صاحبك.. قام بيدو قوم هناء من ايديها وجابها قدام زبي وهناء فهمت انها هتمصلي ولسه بتفتح بوقها وهتاخد زبي ف بوقها.. قامت ام بيدو رزعاها قلم حامد ع بوقها وبوء هناء حاب ددمم م الضربة وصرخت.. وام بيدو قالتلها الزب دا ميستاهل بوقك الوسخ يا لبوة دا انضف منك.. ان عوزاكي بس تلحسي العرق اللي بين وراكه والعرق اللي ع بضانه وتنضفيه.. وقامت ام بيدو فشخت وراكي ومسكت وش هناء حطته بين وراكي وبقت هناء تلحس العرق اللي بين وراكي وع بضاني وقامت ام بيدو زقتها بعيد وقالتلها انا اللي همصه بقاا.. ومسكت زبي تمص فيه اووي بشهوة وغل.. وقامت مرة واحده ركبت ع زبي وبقت تتنطط اووي وكانها بتعذب نفسها وبتصرخ اووي وقامت بصت وراها لابنها وقالتبه تعالي ياعرص الحس خرم طيز امك لصاحبك.. وبيدو قرب وبقا يلحس اووي خرم طيزها وبيدخل لسانه فيه وهيا هايجه وبتتنطط ع زبي اووي لغاية لما جابت شهوتها وهديت وقامت زي ما هيا وهرجت زبي من كسها وخدته ف طيوها وبقت بتنزل وتطلع وتصوت وتتمحن لغاية لما نطرت ف طيزها.. وفضلت قاعده ع زبي وبصت لبيدو ومراته وقالتلهم يالا يا اوساخ نامو ع ظهركوا علشان عاوزة اشخ اللبن اللي ف كيزي عليكو.. وفعلا ناموا ع وشهم وقامت بسرعه وقعدت كانها بتشخ فوق وشهم وتحزء واللبن بينزل مع فضلات منها ع وشهم وبقت بتلطش فيهم بالاقلام وتفتح ف بوقهم وتنزل حوة بوقهن وبتقولتهم ابعوا يا كلاب ياكلاب ياكلاب وانهارت وبقت بتضرب وتشتم فيهم اووي لغاية لما حستها انهارت.. وجريت عليها وشيلتها ودخلتها سريرها وسيبتها تهدي وخرجت لقيت بيدو وهناء حاضنين بعض وبيعيطوا.. قولتلهم بقا انتوا توصلهوا لكدا</p><p></p><p>هناء بصتلي وقالتلي احمد انا بتبسط وبيدو كمان وهبا كانت مبسوطه بس هيا عملت كدا بس لما شافتك</p><p></p><p>بصيت لبيدو لقيته حط وشه ف الارض.. قولتله احكيلي انت الحقيقة.. لقيت هناء بتبصله بخوف.. روحت رازعها قلم وقولتلها عايز الحقيقه</p><p></p><p>بيدو اتخض من ضربتي لمراته وقالي هقولك هقولك.. بص احنا لغاية لما كنا كلنا سوا كنا تمام بس هناء الظاهر حبت السادية وانها تكون مستريس وخصوصا بعد لما اتفرجنا ع افلام م النوع دا وبقت بتاعملنا كدا وضرب واهانه وشتيمه وخلتني كمان ادخل ع امي واحاول معاها غصب عنها وهناء بتتفرج وتضحك ولما امي حاول تتكلم هناء مكستها وكتفتها وبقت بتعاقبها وتعمل بي بي ميه ع وشها وتربطها بحبال وتضربها بحزام لغاية لما مامي مبقتش تتكلم وهناء خلت مامي خدامه ليها زي لما انت دلخت وشوفتها كدا وانا مبقتش بعرف اقول حاجة لهناء وبقيت اخاف تعاقبني.. وكمان بعد لما كانت بتخلي شيرين اختها تيجي عشان انيكها بقت تخش تنيكين قدام اختها وخلت اختها هيا كمان بقت تيجي تنيكيني وساعات تخليني انيكها لما تهيج وبقوا هما الاتنين ميستريس وعاملينا خدامين ليهم بس دا كل الموضوع .. بصيت لهناء وهيا بصتلس وخافت.. قولتلها اتصل باختك دلوقتي خليها تيجي هنا.. وهيا م الخوف قالتلي حاضر حاضر ومسكت التليفون واتصلت باختها وشاورتلها تفتح الاسبيكر وفتحته.. وهناء قالتلها متيجي يا شيرين شوية عندي… شيرين قالتلها اي ياحبيبتي ناوية ع جوله مع الوليه دي وحوزك الهول.. اي عايزة تربطيهم ف الحمام زي الخرفان زي ما قولتليلي وضحكت وبصيت لهناء وهيا خافت وقالتلها اه يالا بقا مستنياكي وقفلت.. وانا قولتلها بقا كنتي ناوية تعملي كدا فيهم وبصيت لبيدو وقولتله وانت كنت عارف.. سكت وبص ف الارض.. روحت رازعه برجلي اووي ووقع وعيط.. وهناء قالتلي اااه كان عارف ومكانش يقدر يقولي لا.. قولتله تمام.. وشويه الباب خبط وخليت هناء تفتح وهيا مضروبة والدم ع وشها واللبن والفضلات مبهدلاها.. وفتحت وبتدخل وشافت اختها كدا ولسه بتقولها اي دا روحت انا شاددها لجوة وقافل الباب ورازعها قلم وقعتها ع الارض وهيا شافتني وخافت وبصتلهم وشافت اختها وجوزها شكلهم كدا وفهمت وعيطت وقالتلي انا ملييش دعوة دااا دااا.. روحت شاخط فيها وقولتلها انطقي.. قالتلي هناء هناء هيا اللي بتخطط وانا بنفذ معاها.. بصيت لهناء وقولتلها بقا كله منك انتي.. يااااه فكرتيني بواحده زمان كان اسمها هند.. عملت زيك وحبت تشم نفسها عليا بس انا عرفت هيا بتحب اي.. ولقيت هناء بتبصلي وبتبلع ريقها وخايفه.. بصيت لام بيدو وقولتلها قومي هاتي حبل.. وقامت جري وجات لفه حبل غسيل.. وخدته منها ورميته ع الارض وقولت لبيدو وشيرين.. يالا عاوزكم تكتفوها حلو عشان اوريها السادية اللي علي حق.. واللي مش هيسمع كلامي هيتربط مكانها.. لقيت بيدو وشيرين بيكتفوا هناء وبيربطوها كويس وهناء بتعيط وبتحاول تفلفص بس مفيش فايده وكتفوها وخليتهم ينيموها ع وشها وقومت قلعت الحزام م البنطلون وبقيت بلسوع ف جسم هناء وهيا بتصرخ وهريت طيازها ضرب لغاية لما احمرت وجابت ددمم.. روحت شادد شيرين من شعرها وصرخت وقولتلها مصي زبي يا متناكه.. مصصي الزب اللي فتحك يا قحبه.. وشيرين نزلت مص ف زبي بخووف وانا اضربها ع وشها بالقلم اووي وهيا تصرخ وتعيط واشدها تاني واحشر زبي ف بوقها للاهر لغاية لما احس انها بتتخنق واطلعه وتريل ع نفسها والرياله نزل من بوقها ع طيز اختها هناء وهناء طيزها والجروح اللي فيها حرقتها لما رياله اختها نزلت عليها.. وفضلت ادقر ف بوق شيرين لغاية لما نطرتهم بوقها وقولتلها تفيهم ف بوق بيدو يالبوة.. وقامت مسكته وفتحتله بوقه وبقت بتنزل اللبن ف بوقه وتتف ف بوقه وقلتله تفهم ف بوق مراتك هناء يا عرص وقام رافع راس مراته وتفهم ف بوقها وتف هوا كمان ف بوق هناء وقولت لهناء ابلعيهم وبلعتهم غصب عنها.. وبصتلهم وقولتلهم ام بيدو ستكو ياكلاب ولو مسيتو شعره منها هيبقي مصيركم زيها.. ولقيت ام بيدو مسكت شيرين من شعرها وشدتها وخلت وش شيرين قدام كس ام بيدو وقالتلها بقا انتي شرموطه وكس مفتوح يا قحبه.. يالا مصي كسي يا متناكه.. وشيرين بتلحس ف كس ام بيدو اووي وام بيدو بتجيب ع وش شيرين.. قومت واقف ورا شيرين وماسك زبي ودابه مره واحده ف كسها وهيا صرخت م الوجع وام بيدو كبست بكسها كله وبقا ف بوق شيرين وشيرين م الوجع بقت بتعضعض ف كس ام بيدو وانا نازل فشخ ف كس شيرين لغاية لما ام بيدو نطرتهم ف بوق شيرين وفضلت ماسكه دماغها وقالتلها استني هعمل حمام خدي ابلعيه هوا كمان ولقيت كس ام بيدو بينزل ميه البول ف بوق شيرين وشيرين بتشفط ميتها وبتبلعها وانا ف اللحظه دي كنت بجيب لبني كله ف كس شيرين وعبيتها لبن وخرجت زبي من كسها وشديت بيدو من شعره وحطيت وشه ع كس هناء وهوا فهم وبقا بيلحس كسها ويشفط لبني منه وقعدت جنب ام بيدو ع الكنبه وهيا ف حضني وقولتلها مبسوطه يا ملكه.. قامت بيساني من شفايفي وقالتلي طول ما الملك جنبي لازم اكون مبسوطه.. وبصت ع ابنها وشيفاه نازل لحس ف لبني من كس شيرين.. قامت شخطت فيه وقالتله تعالي نضغ زب الملك بتاعك ياعرص يابن الشرموطه ولقيت بيدو جاي ع ايده ورجله ومسك زبي وحطه كله ف بوقه ونزل مص فيه ولا اجدعها شرموطه ونضفه… وام بيدو زقته برجلها وقعته بعيد وقالتله كفاية عليك كدا يا خول.. قولتلها انا همشي بقااا وهما اهم تحت رجلك العبي بيهم براحتك.. قالتلي دول هيبقوا تسليتي بس انت متمشيش وبات معايا انت وحشتني اووي.. قولتلها وانتي وحشتيني بس الجايات كتير.. وسلمت عليها وسيبتها ونزلت.. وانا ماشي معرفش ايه اللي خلي هند تيجي ف دماغي تاني بعد كل دا.. قولت يمكن هناء واللي عملته فكرتني باللي حصل.. ولقيت واحده جايه ف وشي شكلها متوسخ وهدومها معفنه ورفيعه كدا وريحتها وحشه زي اللي بيناموا تحت الكباري كدا وبتقولي ممعكش سجاره.. قولتلها مبشربهاش.. ولقيتها بتبص ف وشي اوووي كدا وبتقولي ياااااه يا ااااااحمد معقووول بعد الوووقت دا كله.. بصتلها وقلتلها انتي مييين يا ست انتي</p><p></p><p>قالتلي اناااااا ابقاااااا</p><p></p><p>استنوني ف جزء جديد</p><p></p><p>الجزء الخامس</p><p></p><p>وطبعا لقيت الست المعفنه بتقولي ممعكش سجاره.. قولتلها مبشربهااش.. وبثتلي اووي وقالتلي ياااه يااااحمد.. واستغربت منها.. قولتلها انتي مين.. قالتلي مش عارفني.. انا ابقااااا هند ياسي احمد… بصتلها اوووي وحسيت ان زمن رجع بيا سنيين كتيرر اووي وسرحت ومحستش غير وهيا بتهزني من دراعي وبتقولي اي مالك متنح ليه كدا… قولتلها يااه ياهند الزمن غيرك اووي.. قالتلي قصدك السجن اللي انت رمتني فيه هوا اللي غيرني.. قولتلها مش هتفرق اصلا عشان ف كل الحالات انتي اتغيرتي للاعفن والانيل… اي ياهند بقيتي جلد علي عضم وشكلك بقاا ابن وسخه وريحتك تقرف كدا ليه.. قالتلي انا خرجت م السجن من شهر ونص كدا وطبعا صاحب البيت اخد شقته بعد ما اتحبسنا وخدها بالعفش.. ولما رجعت البيت وقابلني ف الشارع هللي وفضحني وفرج الناس عليا وطردني برا المنطقه بفضيحه بردوو.. وانا خارجه بعيط ومقهورة قابلت واحد كدا واقف بيبيع حشيش.. وقالي متيجي تباتي عندي بدل ما تباتي ف الشارع احسن.. ومعرفش ازاي مشيت نحيته وقولتله طيب بيتك فين.. بصلي وقالي اهوو دا الكلام.. وطبعا خدني شقه متفرقش كتير عن شقتي وطبعا مسابنيش ولما حاولت اقوله بلاش وكدا قام ضربني وبهدلني وقالي مهو يا اما كدا يا تروحي للشارع اللي جيبتك منه.. وطبعا مكانش قدامي غير اني اسلمله نفسي يعمل اللي هوا عاوزة ف اي وقت فيا.. وهوا متوصاش ياسي احمد وهراني وبوظني خالص وياريتها ع كدا وبس.. دا بقا هوا واصحابه بياعين الحشيش المتسولين بيسهروا سوا ف شقته والموضوع بدل ما كان هوا بس بقا هوا واصحابه كل يوم يبدلوا عليا او يعملوها جماعي لغاية لما اتهريت خالص وبعدين بقيت بحشش معاهم ووصل الموضوع انهم خلوني اشد بودرة كمان ودخلوني ف سكه البودرة ولما اتمكنت مني رموني ف الشارع بعد ما البودرة كلت جسمي وبقيت زي ما انت شايفني جلد ع عضم وبقيت كل لما احس اني عايزة اشد بودرة اجري عليهم زي المجنونه واسيبهم يعملوا اي حاجة مقابل اني بس اخد سطرين البودرة واشدهم وبقيت بشحت وبنام ف اي حته والعيال المتسوله بقوا ياخدوني ينيكوني ف اي خرابه وبقيت زي المبوله اي واحد مزنوق وعايز يفضي بقا يفضيهم جوايا وكل دا قصاد كام ملطوش اخدهم عشان اجيب سطرين البودرة.. ولقيتها اتفتحت ف العياط بهستيريا وقعدت ع الارض ف التراب والطين وشكلها مقرف اووي.. بس للحظه صعبت عليا بمنظرها دا وحسيت اني سبب ف اللي دخلتله دا وقولت اقف جنبها.. روحت قولتلها اقفي يا هند.. بصتلي وبتقف بصعوبة وهيا بتتشحتف.. وقولتلها انا هقف جنبك لغاية لما تتعالجي م الزفت دا.. بصتلي بفرح قووي وقالتي بتتكلم جد ياسي احمد.. قولتلها طبعا جد هو انا ههزر مع كسمك ليه يعني دا انتي تقرفي الكلب الاجرب اصلا.. قالتلي عالجني وانا هعيش خدامه تراب رجليك طوول عمري.. قولتلها بس انتي مش هتتغيري ياهند وديلك نجس وبتحبي تلفي وتدوري من ورايا.. لقيتها بتوطي ع ايدس وتمسكها وتبوسها ووطت ع جزمتي وبقت بتبوس فيها ومكلبشه ف رجلي وحاطه خدها ع جزمتي وتبصلي وعنيها كبها دموع وتقولي خلاص حرمت واتعلمت الادب ولو حصل مني اي حاجة تاني زعلتك ابقي قطعني حتت وارميني للكلاب.. قولتلها طب قومي بطلي شغل الشحاتين دا وزقيتها برجلي ف وشها ووقعت ع الارض.. وحبيت ابقي قاسي معاها عشان تعرف اني مبقتش زي زمان خلاص وعايزها تبقي حاسه دايما اني ممكن ارميها ف الشارع ف اي وقت.. وقامت وماشية جنبي.. روحت وقف وزعقتلها بصوت عالي.. وقولتلها انتي اتجنني يا كلبه انتي هتمشي جنبي ولا اي.. انتي تمشي ورايا زي الكللابب.. لقيتها وطت دماغها ف الارض وقالتلي امرك حاضر يا سيدي.. ومشيت وهيا ورايا.. وبقيت ماشي بفكر مش عارف هعمل اي ف المصيبة دي واوديها فين.. وفجاه لقيت فكره جات ف دماغي اني اوديها لبيت بيدو واخلي هناء تحميها وتهتم بيها وفعلا خدتها ورجعت لبيت بيدو وخبطت وبيدو فتحلي ودخلت وقولتلها ادخلي ياهند.. وهند دخلت وطبعا شكلها وريحتها مقرفين.. وهما بصولي وبصولها وحطو ايديهم ع بوقهم وقالوا اييففف اي القرف دا مين المعفنه دي.. قولتلهم دي حكاية قديمه خالص.. المهم عايز هناء تاخدها تنضفها خالص وتلبسها لبس نضيف من عندها وتخلوها ف اوضه ليها وتاخد الاكل والشرب ومتطلعش خالص.. ام بيدو قربت مني وبقت ف حضني وبقتقولي طب احكيلي ليه بتعمل معاها كل دا.. قولتلها بعدين هتفهمي بس اللي اقوله بتسمع.. قالتلي حاضر وندهت بصوت قووي ع هناء وقالتلها انتي ياوسخه تعالي هنا.. وهناء خرجت م اوضتها وبصت لهند واتقرفت منها.. وقالت ام بيدو لهماء يالا خديها ع الحمام ونضفيها كويس اووي وتلبسيها من لبسك.. قامت هناء بصت لام بيدو وحطت ايديها ف وسطها ورفعت حاجب وقالتلها نعم ياختي بقا انتي عوزانس احط ايدي ع القرف دا.. روحت لافف ورازع هناء قلم وخدته ووقعت ع الارض م الصدمه وقامت جري وقالت حاضر حاضر.. وبصت لهند وهيا حاطه ايديها ع بوقها وقرفانه منها وقالتلها تعالي وهند طبعا باصه وشايفه سيطرتي ع الكل ودخلت الحمام مع هناء وقولت لبيدو يتصل يجيب شيرين اختها تساعدها عشان هند معفنه اووي ومحتاجه نضافه جدا.. وفعلا اتصل ع شيرين وجات ودخلت لاختها الحمام ومسكو هند نضفوها كويس وخرجت من جوة وشكلها اتغير ولابسه سنتيان واندر من بتوع هناء بس واسعين عليها عشان هناء بزازها وطيازها اكبر من هند اللي البودرة خلت جسمها ضعيف.. وبصيتلها وقولتلها كبار عليكي دوول انتي تلبسي من لبس شيرين بزازها وطيازها قريبه ليكي وقولتل لشيرين تقلع ملط وتقلع الاندر والسنتيان وفعلا قلعت وبقت واقفه ملط وقولتلها البسي دول ياهند.. وهند لبستهم وكانوا مظبوطين شوية.. وقولتلها ادخلي نامي هنا ودخلتها اوضه ******* وقولت لشيرين تلبس هدومها من غير اندر ولا برا وتروح كدا.. وفعلا لبست ومشيت وهيا خايفه تعارضني طبعا.. وقولت لهناء من هنا ورايح دي مسئوليتك لغاية لما اقولك تعملي اي.. دي تاكل وتشرب كويس ومتخرجش م الاوضه.. وهناء قالتلي حاضر.. ودخلت هناء تجيب اكل لهند وام بيدو جات ف حضني وقالتلي احكيلي بقاا اي حكايتها دي.. فا حكيتلها الموضوع كله باختصار طبعا وقلتلها دي مدمنه بودرة وهنحبسها لغاية لما تخف وتبطل وبعد كدا اسيبها وابقي صلحت اللي عملته فيها.. ام بيدو حضنتني اووي وقالتلي انا بحبك عشان انت بجد راجل وحنين وطبعا شوية رومانسية واحضان وبوس وسيبتها ونزلت روحت وحاسس ان ضميري مريحني ومبسوط ورجعت البيت لقيت اخواتي مستنيني كالعاده وقعدنا اتعشينا ونرغي ف اي حكايات وخلصت وطلعت لقيتهم طلعوا ورايا الاوضه ودخلوا وقعدنا نهزر ونلعب وانا حاسس بسعاده جوايا بسبب الموقف الي عملته لهند وبعد مهزرنا الموضوع قلب بنيك وطبعا عملنا احلي شوية اوضاع ونيك جماعي لغاية لما اتكيفو ونمنا كلنا ملط ومهدودين.. وعدت الايام مابين ام بيدو واخواتي وكدا وعدي يجي شهرين او تلاته وهند اتحسنت طبعا وصحتها بقت افضل وجسمها بدء يملي تاني وبزازها وطيازها كبروا وجسمها ادور وبقت كيرفي ورجعت لحالتها وهنا فكرت اني اشتغلها واخليها تكسر عين هناء وتخليها خدامه ليها وفعلا اتكلمت مع هند وفهمتها كل حاجة وهيا قالتلي انا من ايدك دي لايدك دي.. وطبعا فهمت ام بيدو كل حاجة وفرحت جدا وبقت هيا وهند اصحاب قووي وهند بقت تتعمد تعامل هناء بقسوة واستعباد وطبعا هناء لما كانت بترد عليها كانت هند بتقوم تضربها وتشد شعرها وتهريها تلطيش وكل دا ام بيدو قاعده بتتفرج وهناء حكت لبيدو كل حاجة.. وبيدو بيزعق لهند واتفاجئ بهند بتضربه بالقلم قووي وصرخ زي اللباوي وقامت هند جابت حزام وبقت بتضرب بيدو وهناء اووي لغاية لما جسمهم علم م الضرب وبعد كدا هند مسكت هناء ع الارض قدام ام بيدو وبيدو وقطعت هدومها وبقت بتغتصبها بقسوة وتتساحق معاها لغاية لما خلصت قامت من عليها ودخلت الحمام وهناء قامت جري ومسكت رجل ام بيدو تبوسها وتقولها سامحيني عشان خاطري بس ابعدي المفترية دي عني.. قامت ام بيدو قالتلها طب الحسي صوابع رجلس يا رخيصه وبوسي رجلي.. وهناء بدون تردد بقت بتبوس وتلحس صوابع ام بيدو وبيدو دخل وشاف مراته تحت رجل امه.. قامت امه بصاله وقالتله تعالي جنبها ياشرموط رجلي التانية مستنياك ونزل بيدو جنب هناء وبقا خدام رجل امه زي مراته وام بيدو اتبسطت بسيطرتها تاني عليهم وكلمتني وانا فرحت لفرحتها وقولتلها سيبها تربيهم كام يوم كمان وبعد كدا هتصرف.. وعدت الايام وهناء وكمان شيرين وبيدو بقوا زي الخاتم ف صباع ام بيدو ودا بسبب خوهم من هند طبعا.. واتصلت بهند قولتلها تلهم هدومها وتنزل هتلاقيني تخت مستنيها عشان هتسيب البيت دا وتعيش معاها وهيا فرحت اووي ولمت هدومها بسرعه ونزلت وقولتلها هاخدك تعيشي ف بيتي وعلي فكره انا متجوز ٣ وعايشين مع بعض ف بيت واخد وانتي هتعيشي ف البيت وتخدميهم.. قالتلي انا اعيش خدامه تحت رجلك العمر كله.. وخدتها وروحت لاخواتي وكبعا هند متعرفش انهم اخواتي وفاكرة انهم مراتاتي زي ما قولتلها.. ودخلت وندهت اهواتي وقولتلهم هند هتعيش هنا وتخدمكوا وتريحكوا.. وطبعا حبوا الموضوع اووي وهند بقت شايله البيت من نضافه وكله وكمان مريحه اخواتي وشايفه طلباتهم كلها وطول الفترة دي مكنتش مبطل نيك ف اخواتي لغاية لما جه يووم وحصصصل اللي كنت متوقعه يحصل</p><p></p><p>استنوني ف جزء جديد</p><p></p><p>الجزء السادس</p><p></p><p>وطبعا بعد ما بقت هند شايله البيت واخواتي وفكراهم مرتاتي وجهزو السفره ووليمه محترمه وقعدنا لسه هنتكل ولقيت هبه بتبص للاكل وقرفانه وحطت ايديها ع بوقها وهترجع وقامت جريت ع الحمام ومفيش ثانية لقيت دعاء زيها وشوية سوسن.. بصيت لهند ومتنح لقيت هند بتضحك وبتقولي مبروك شكله حصل.. بس انت اي شديد ياسي احمد.. التلاته سوا كدا.. شكلك كان مزاجكك رايق ليلتها عشان التلاته يحملوا ف ليله واحده.. بصيتلها وقولتلها اي حوامل اي انتي كمان.. انتي هتعملي فيها دكتور.. لقيتها قربت مني ووطت وبزازها بقت قدام وشي وقالتلي بكل لبونه ومرقعه.. انا ست ياسي احمد وافهم كويس اذا كانت الست تعبانه ولا حبلا.. ودول حبلو.. وبتنزل ايديها لرجلي وبتحسس ع فخدي وبتمشي بطرف صوابعها فوق زبي وبتعصره براحه وبتقولي خف عليهم شوية بقا عشان الحمل ف اوله يثبت ولو هفك الشوق هتلاقي هند مستنياك.. وهيا بتحسس ع زبي اللي بيقف ف ايديها وبتعض ع شفايفها.. وبتقولي وحشني لسوعه الحزام ع جسمي منك اووي.. عايزة يوم من بتوع زمان اووي.. وف اللحظه دي كانوا التلاته خلصوا ترجيع وراجعين وشافوا هند وهيا بزازها ف وشي وايديها ممدوده لتحت واتاكدوا انها بتلعبلي.. وهند لما شافتهم قربوا رجعت لورا ووقفت ساكته.. واخواتي قعدوا ع الاكل ومش عايزين ياكلوا وبيبصوا لبعض وقاموا سابوا الاكل وطلعوا وشكلهم متغير.. وطلعوا كلهم قعدوا ف اوضه هبه.. قولت لهند شيلي الاكل وانا طلعلهم.. وطلعت لقيتهم قاعدين ع السرير والعيال بتلعب ف الارض وكانوا كبروا شوية.. وقعدت جنبهم ع سرير وقولتلهم مالكم فيكم اي.. شكلكوا تعبان.. بصوا لبعض وساكتين وشكلهم خايفين يقولولي انهم شاكين انهم حوامل.. قولتلهم انتوا حوامل صح.. هبه نطقت وقالتلي بص ياخويا احنا شاكين مش متاكدين بصراحه ومتختفش لو مش عايز نجيبلك عيال تاني وكفاية اللي وصلناله لحد كدا خلاص اعتبرنا مش حوامل بس اوعي تتضايق.. ولقين سوسن بنغزها بكوها من جنب ودعاء م الجنب التاني وشكلهم معترضين ع كلمه هبه بالاجهاض.. بصتلهم وبصيت لهبه وهما مستنيين ردي.. قولتلهم وانا عايزكم تجيبولي عيل واتنين وتلاته وعشره ومبسوط بالعزوه ومش زعلان.. وفرحوا اووي واترمو ف حضني وحضنتهم وبقينا بنبوس بعض بحب واخوه وقعدنا نرغي وكل واحده تحط ايديها ع بطنها وتقولي عايز بنت ولا ولد واقولها ونضحك وقعدوا يقولو يبقي ابن دي ياخد بنت دي وبنت دي تبقي لابن دي ويضحكوا سوا وبصتلهم وشوفت فرحتهم وابتسمت ولقيت دعاء لفت مرة واحده وبصتلي وقالتلي اي بقا حكايه ست هند دي كمان واي اللي شوفناه انهارده دا.. بصيتلها وضحكت وقولتلها حتي وانتي تعبانه مركزة معايا.. لقيتها نطت ف حضني وقالتلي مش اخويا حبيبي وكمان جوزي وابو عيالي.. لازم اغير عليك طبعا ولا اي يابنات وهما طبعا متوصوش وقالولها معاكي حق وضحكت.. وقولتلهم هحكيلوا الحكاية من اولها.. وطبعا قعدت احكيلهم الموضوع من بدايته لغاية لما شاغوني وهما بصين ومش مصدقين وقالولي يخربيتك ولا بيان عليك.. دا احنا ف حياتك من زمان ومنعرفش عنك حاجة.. قولتلهم واديكوا عرفتوا.. قالولي بس دي بيئه اووي وانت لارج.. قولتلهم دي بنسبالي بطلع غضبي فيها ضرب واهانه وتلطيش وهي بتتكيف كدا وف الاخر بتقلب بنيكه او تقدروا تقولو ******.. بصوا لبعض اووي وقالولي طب احنا عايزين نتفرج.. ينفع.. بصتلهم وقولتلهم بس من غير صوت خالص.. قالولي اعتبرنا خرس مبنتكلمش.. قولتلهم خلاص هظبطها واقولكم.. قالولي لاااا دلوقتي احنا مشتاقين اووي للموضوع دا.. وفعلا فضوا يزقزني لغاية لما قومت.. وقولتلهم طب هبقي انا وهيا ف الصاله هنا وانتوا بصوا علينا من فوق واطفوا النور عشان متبانوش وكمان مش عايز اسمع نفس.. هزو راسهم وقومت خرجت من اوضتهم وطفيت نور الطرقه ونزلت لقيت هند بتنضف السفره بجلانس وتمسحها.. روحت مقرب منها ولاسعها سبانك ع طيزها طرقع من قوته وهيا صرخت واتنفضت ولفت وبصتلي.. وعضت ع شفايفها وبتقولي بمنيكه.. ااااه اااي ايدك لسوعت طيازي ياسي احمد امممم.. روحت لاطشها بالقلم ع وشها جامد قامت دماغها اتخبطت ف السفره جامد وصرخت ااااه اممم اييي ايدك تقيله اووي.. بصيتلها بغل وقولتلها لسه يا وسخه.. روحي هاتي الحزام بتاعي م البنطلون وتعالي.. جريت من قدامي وجبت الحزام واديتهومي ولفيته ع ايدي ونزلت بكل قوتي ع جسمها وصرخت وكشت ف نفسها وبتعيط.. قولتلها وكمان بتعيطي يالبوة من غير ما امرك.. طب اقلعي ملط يا مومس.. قالتلي حد يشوفني هنا تعالي اوضتي.. قولتلها هتقلعي هنا ولا اخدك واخليكي تقلعي ملط ف الشارع يا نجسه وارميكي لكلاب السكك يركبوكي يا زانيه.. لقيتها قلعت ملط ف لحظه وقالتلي ابوس رجلك بلاش ترميني ف الشارع تاني وهعيش جاريتك ووطت ع رجلي تبوس فيها وسيبتها تبوس ف رجلي وروحت شايطها بوش رجلي وقعت ع ظهرها والحزام نزل ع جسمها وبطنها لسوعها لقيتها برقت وكتمت صرختها بايديها وبتضم وراكها ع بعض من هيجانها.. روحت فاتح وراكها عن بعض برجلي وروحت نازل بالحزام ع سوتها وكسها لسوعتها وهيا بتترعش وكسها بيجيب ميه م الضرب والشهوه. وفضلت اضرب فيها بالحزام وايدي ورجلي لما كانت حرفيا هتموت خلاص ولقيت نفسي نازل عليها وبنيك فيها بكل غشومية ف كسها وطيزها لما هريتهم وجابوا دمم ونطرتهم ع وشها وجسمها وانا واقف وقولتلها قومي يا مومس نضفي زبي ووقفع ايديها وركبها وانا قاعد وزبي ف بوقها بتمص وفضلت انيك ف بوقها لغاية لما كانت هتتخنق وتموت ونطرتهم تاني ف بوقها وخرجته وهيا بلعت اللبن ونضفت زبي خالص.. بصتلها وقولتلها نامي يا وسخه ع ظهرك وافشخيلي كسك.. وهيا نامت وفشخت كسها وروحت مدخل زبي كله فيها صرخت وفكرتني هنيكها قولتلها انا مش هنيكك يا نجسه انا هعمل ميه ف كسك دا مبولتي.. وزوبي اتفتح بميه بولي ف كسها وهيا اااه اممم وبتصرخ م الميه اللي نفخت بطنها وبتتوجع اووي.. روحت لافف ايدي ع رقبتها وخانقها وقولتلها هسحب زبي ولو نقطه ميه نزلت من كسك هموتك وهيا بتتخنق وعنيها احمرت خلاص ومش قادرة تاخد نفس وهزت راسها بالموافقه.. وبسحب زبي منها وهيا قافشها بعضلات كسها لغاية لما خرج وحت ايديها ع كسها ولفت وراكها ع ايديها عشان ميتي متطلعش وبتتالم من كميه الميه جواها.. بصتلها وقولتلها عايزة تفضيهم.. قالتلي الرحم هينفجر ياسي احمد.. قولتلها يبقي تنزليهم هنا ع البلاص وتلحسيهم وتشربيهم من ع الارض وهيا مصدقت وقامت قعدت وفشخت كسها والميه خارجه من كسها نافورة ونازله بافرازتها وشوية ددمم وخلصت نزلت بوشها ع الارض وتلحس زي الكللابب لما نضفت البلاط.. بصيتلها وقولتلها شكلك هتعمري معايا المره دي يا هند.. لقيتها فردت حسمها ع الارض وراسها ع وش رجلي وقالتلي انا جاريتك ياسي احمد وخدامه تراب رجليك.. هند اتغيرت عن زمان وبكرة الايام تثبتلك بس متحرمنيش من المتعه اللي بعيشها معاك دي.. قولتلها كول ما انتي مطيعه زي الكللابب كدا هتعمري.. بصتلي بمحن وباست وش رجلي بمنيكه وقالتلي جاريتك.. قولتلها خلاص قومي نامي وسيبيني شوية.. باست رجلي وقامت وانا اتحركت ملط زي منا واخدت الحزام ف ايدي وطلعت ولقيت اخواتي بيجروا ع اوضتهم واترموا ع سرير وكاشين ف بعض وخايفين.. قالولي يالهوي انت موتها يخربيتك.. اوعي ف يوم تفكر تعمل كدا معانا.. رميت الحزام من ايدي واترميت معاهم ع سرير وخدتهم ف حضني وقولتلهم دي مومس انما انتوا اخواتي لحمي ودمي وكمان امهااات عيالي.. حضنوني وحسوا بالامان اكتر ونمنا وصحينا الصبح فطرنا وكل واحده منهم بتبص لهند باستغراب ومش مصدقين اللي شافوه ولكن كانوا بيتعاملوا عادي معاها</p><p></p><p>وجريت الشهور مابين اخواتي وهند وام بيدو ومراته واختها ود. مارينا لغاية لما اخواتي ولدو.. وعدت السنين(طبعا هجري الاحداث شوية) لغاية لما ولادي كبروا وبقوا ف فتره المراهقه والبلوغ وكمان بيدو خلف من هناء وبنتهم كبرت وبقت ف سن ولادي تقريبا وشيرين اخت هناء كبرت واتجوزت ولسه مخلفتش</p><p></p><p>استنوني ف جزء جديد</p><p></p><p>الجزء السابع</p><p></p><p>وطبعا ولادي كبروا وبقا عندي من اخواتي ولا وهقولهولكم</p><p></p><p>ولادي من اختي هبه:</p><p></p><p>ادم: بقا عنده ١٥</p><p></p><p>بسنت: ١٤ سنه</p><p></p><p>ولادي من اختي دعاء:</p><p></p><p>ناديه: ١٥ سنه الا ٦ شهور</p><p></p><p>نرمين: ١٤ سنه</p><p></p><p>ولادي من اختي سوسن</p><p></p><p>منار: ١٤و٦ شهور</p><p></p><p>ماجد: ١٤ سنه</p><p></p><p>وهدخل ف احداث جديده عشان القصه تجري شوية</p><p></p><p>وطبعا الفتره دي كان بيدو وهناء خلفو بنت واسمها موني وعندها ١٤ سنه.. وام بيدو ماتت وكتبت ورثها كله باسم موني وحطت اسمي انا اللي اكون وصي ع الورث لغاية لما البنت تكبر واكون راعي ليها طول العمر ف ورثها.. د. موريس عمل العمليه لشيرين اخت هناء ورجعها بنت واتجوزت ولسه مخلفتش لغاية دلوقتي ودا لمشاكل ف الحيوانات المنوية بتاعة جوزها وكمان د. موريس كان ع علاقه خفيفه بدكتورة مارينا.. عملوا علاقه مرات قليله وطبعا انا خليتها كظا عشان موريس يبقي معايا ويعمل عمليه لاي وحده وهيا اللي كانت بتاثر عليه وعلاقتها معايا مستمره.. والعيال كبروا وطبعا هند عايشه داده للعيال واخواتي واوقات بنيكها بشراسه</p><p></p><p>واليوم دا بقاااا مختلف لانه كل أحداثه جات لوحدها من غير ما نرتبلها.. دا يوم عيد ميلاد اول فرحتي من حب حياتي.. عيد ميلاد ابني ادم من اختي حبيبتي هبه.. كبر وتم ١٥ سنه وكبر وطول وبقا نسخه مني زما اخواتي بيقولولي.. وكمان الواد ورث مني زبي.. برغم سنه الصغير الا ان زبه اكبر بكتير من سنه… وطول اليوم بقا كلنا مشغولين ف التجهيزات والاحتفالات وبدئت اتصل باللي هدعيهم للحفله</p><p></p><p>انا: اتصلت بالدكتورة مارينا.. الو ايوة يا روحي</p><p></p><p>مارينا: ايوة يا عمري واحشني اووي بجد</p><p></p><p>انا: وانتي كمان يا مزة قلبي.. هستناكي انهارده بقا نهربها ف الفيلا</p><p></p><p>مارينا: يالهوي طب ازاي واللي ف الفيلا</p><p></p><p>انا: ياروحي انهارده عيد ميلاد ادم.. وهنخربها بقاا ولازم تبقي موجوده.. وهجيبلك الويسكي اللي بتحبيه</p><p></p><p>مارينا: مبلاش احسن بشرب ومبدارش انا بعمل اي</p><p></p><p>انا: مهو دا المطلوب يا مليفاية</p><p></p><p>مارينا: خلاص هاجي عشان خاطرك</p><p></p><p>ومسكت تليفوني تاني وطلبت بيدو</p><p></p><p>انا: اي يا وسخ نسيتني ولا اي ولا عايزيني اجيلك يا عرص</p><p></p><p>بيدو: وحشننني اوووي اووي بجد… مبتسالش عليا ليه زي الاول ولا كنت بتيجي بس عشان المرحومه مامي …</p><p></p><p>انا: احااا ياخول دا انا جيت ليك ولامك ومراتك واختها ياعرص ولا نسيت</p><p></p><p>بيدو: طب متيجي بقا تاخد هناء عني شوية انا مبقدرش خالص</p><p></p><p>انا: هستناكو انهارده وتعالي انت ومراتك وهات بنتك عشان عيد ميلاد ادم انهارده</p><p></p><p>بيدو: كل سنه وهوا طيب.. خلاص هنيجي بقااا.. طببب وووو</p><p></p><p>انا: اي ياعرص متقول عايز اي.. قصدك ع اخت مراتك شيرين.. اي عايزني اجيبها ياخول.. وحشتك اللبوة</p><p></p><p>بيدو: اووي يا احمد متصدقش انا بحس بمتعه قد اي معاها ومبحسهاش مع هناء وكمان من بعد ما عملتولها العمليه ورجعتوها بنت واتجوزت مبقتش بتجيلنا زي الاول ولا بقيت بقربلها</p><p></p><p>انا: هجيبها ياعرص عشان اليوم دا لازم كله يتبسط ويتمتع</p><p></p><p>بيدو: خلاص وانا هاجي وهستناك تظبطلي الجو بقااا وضحك</p><p></p><p>انا: خلاص مستنيكووو</p><p></p><p>قفلت معاه واتصلت ع شيرين</p><p></p><p>الو: اهلا ازيك يا شوشو عامله اي يا وزه</p><p></p><p>شيرين بارتباك: اااااهلاااا ازززيييك يااا سممررر عاااملله ايي يااا حبيببتيي</p><p></p><p>انا: ضحكت وقولتلها جوزك جنبك يابت</p><p></p><p>شيرين: اه طبعا</p><p></p><p>انا: يابت هستناكي انهارده تيجي عيد ميلاد ادم.. واختك وجوزها جايين.. اخلعي بقا من جوزك وتعالي ولا اخليها هيا تكلمك عشان هوا ميشكش</p><p></p><p>شيرين: ايوة ماشي خلاص هستني لما هي تكلمني</p><p></p><p>انا: هطلبها دلوقتي تكلمك</p><p></p><p>وقفلت معاها وكلمت هناء وفهمتها كل حاجة وخليتها تتطل باختها وتعزمها ع انها رايحين فرح قريبيتهم وجوزها معترضش.. وظبطت كل حاجة وقعدت سرحت شوية ف كل اللي انا فيه وعيالي اللي كبروا وفوقت ع صوت هند جاية م اامطبخ وماسكه ف ايديها طبق كبير وفيه حاجة عماله تشد وتمط فيها وفهمت انها حلاوة ازاله الشعر.. ولقيتها جايه ندهت عليها</p><p></p><p>انا: خدي هنا ياهند.. واي يابت الطبق دا كله وملياه اي.. اي يابت كل داااا</p><p></p><p>هند: يوووه ياسي احمد عملت حلاوة عشان العرايس الصغيرة انضفهم كدا والمعهم ويبقوا قمرات..</p><p></p><p>انا: اااي عامله الحلاوة دي كلها لبناتي.. يابت البنات لسه صغيرة ع كدا</p><p></p><p>هند: راحت رقعت ضحكه بكل شرمطه ولبونه رنت ف الفيلا كلها… ووطت قدامي وبزازها مدلديلين قدامي وقالتلي بصوت هادي بمرقعه.. صغيرين اي ياسي احمد.. البنات كبرت وبلغت ودورتهم كمان جات.. البنات ف عزها دلوقتي ياخويا.. وهيا بتكلمني ولقيت بسنت وناديه ونرمين خارجين م الاوضه ولافيين ع جسمهم بشكير مغطي نص بزازهم وتحت طيازهم بشوية وجسمهم تحت البشكير ملط وكلهم بزازهم كبرت والبنات فعلا كبرو واتدوروا وقالولها يالا ياهند بقااا عشان نلحق نخلص ودخلوا اوضه نوم هبه اختي عشان السرير فيها كبير.. وشوية سمعت صوتهم بيضحككوا وبيتمرقعوا واهاتهم طالعه بشرمطه من شد الحلاوة لشعرهم روحت قايم متسحب وباصص عليهم وشايف اكساسهم اللي لسه بخيرها ومتفتحتش وبزازهم وجسمهم اللي فاير وحسيت بهزة فيا وحسيت بزبي بيقف.. وشوية لقيت هند بتقولهم استنوا يابنات هقةم افك الحلاوه شوية ع النار احسن مسكت وخليكو هنا وجايه.. ولمحت كدا قومت راجع خطوتين وعملت اني لسه طاله وقابلت هند ف وشي وبصتلها وهيا بصت ف عيني وبصت لزبي ولقيته واقف وفهمت اني هايج.. قامت قربت مني شوية وبصت ف عيني وقالتلي</p><p></p><p>هند: شايف الحلاوة مسكت ازاي.. ملحقتش اخلص كس البنات.. اصله اكساسهم ملبن اووي وطريه يخربيتهم هيجوني</p><p></p><p>انا: طب متروحي تفوكيها وانا مالي</p><p></p><p>بصت هند ف عيني وايديها ع زبي وقالتلي عايزة اقولك حاجة ياسي احمد</p><p></p><p>وانا خلاص هايج ومش معاها.. ولقيتها نزلت قلعتني البنطلون ف لحظه ونزلت مص ف زبي وشفط ف بضاني بكل احترافيه وانا خلاص مش مستحمل.. ولمحت بطرف عيني البنات واقفين ومطلعين راسهم من ورا الباب وشايفين زبي داخل خارج ف بوق هند ولما هند حست اني هجيب قامت حطت زبي ف طبق الحلاوة وخلتني نزلتي كل لبني فيه وعصرت زبي لاخر نقطه ف الطبق وبقت تدعك الحلاوة بلبني والحلاوة بقت بيضا بدل صفرا من لبني.. وبصتلي وقالتلي اهو دا اللي كنت عايزة اقولهولك.. كدا الحلاوة فكت استني بقااا اخلص للبنات.. وفتحت هند ودخلت لقت البنات بيلعبوا ف اكساسهم وبيضربوا سبعه ونص م الهيجان قامت هند دخلت بقت تلحسلهم وتفرك ف اكساسهم لغاية لما نطروا شهوتهم وبقت تحط الحلاوة بلبني ع اكساسهم وجسمهم وتنضف فيهم.. وانا نزلت قعدت تحت شوية وطبعا اخواتي مشغولين بالتجهيزات ومحدش مركز معايا.. وخلصوا ودخلوا الحمام سوا يستحموا وخرجوا طبعا لبسوا وراحوا الكوافير واخواتي راحوا معاهم… وقعدت شوية ولقيتني روحت ف النوم م الارهاق وحلمت بفرح كبير اووي اووي وقربت م الكوشه وبصيت ع العريس والعروسه.. مره شوفت العريس والعروسه انا وامي.. وشوية انا وخالتي وبرقت شوية لقيت وشهم بيتغير وشوية يبقي انا وشوية واحده من اخواتي وشوية شوفت العريس ادم وشوية اشوف جنبه واحده من اخواته البنات وحسيت المكان اتغير وبقا زي معبد فرعوني وواقف انا عليه من فوق ولابس لبس ملك فرعوني وتحت رجلي ستات كتير موطيين تحت رجلي وبيرفعوا راسهم لقيتهم كلهم امي وخالتي واخواتي وبناتي وكلهم بطنهم عاليه وحوامل وجنبي اليمين ادم وجنبي الشمال ماجد.. ولقيت نفسي بفوق ع ايد بتهزني.. فتحت عيني لقيتها هند.. بتقولي قووم ياسي احمد.. تعالي معايا.. وقومت مش مركز م التعب وخدتني ع اوضه النوم واترميت ع السرير وهيا قلعتني كل هدومي وخلتني ملط.. وجابت كريم مزيل ودهنتلي شعرتي وباطي ونضفتني خالص وجابت زيت مساج وبقت بتعملي مساج لكل جسمي وزبي وطبعا انا مستسلم وتعبان نيك والمساج خلاني اغرق ف النوم.. ورجعت لحلمي.. وشوفت الملك الفرعوني بيظهرلي وبيقولي.. انت اصبحت من الاسره الملكه يا احمد.. واليوم هوا يوم استمرار العهد لجيل اخر وسوف تسعد اليوم لوفائك بالعهد.. ولقيت الحلم بقا كله نوووورررر وقومت مره واحده وهند اتخضت وصحيت لقتني ملط وهند بتدعك جسمي ولما اتخضيت جريت عليا وضمتني لحضنها زي ابنها وبقت تطمني.. وحسيتها حنينه عليا.. قولتلها تصدقي يابنت المرا انتي اول مره احس بحنيتك.. طول عمري حاسس بشرمطتك.. دلوقتي حسيت بحنيتك.. لقيتها بصتلي اووي وحضنتيني وقالتلي ياسي احمد انت الوحيد اللي بيقدر يحسس هند بنفسها.. انا لو عشت طوول عمري اخدمك وتحت رجلك مش كفاية عليه.. وروحنا ف بوسه كلها شهوة.. روحت قالبها ونايكها وخلصت وقالتلي تعالي احميك بايدي.. وخدتني الحمام وفعلا حمتني حمومه محترمه ولبستني وبقت جنبي فعلا.. قولتلها قومي بقا اجهزي انتي كمان وعايزك برنسيسه انهارده.. واليوم عدي وجه وقت الناس بدئت تيجي ولقيت د. مارينا جات ولابسه فستان معريها اكتر ما مغطيها وشكلها بورن ستار رقم واحد ونزلت وقالت لحد من الشغالين هات الصندوق اللي ف العربيه.. قولتلها دا اي دا قالتلي صندوق ويسكي مستورد ياروحي لزوم السهرة.. انما هدية ادم لسه بقا مش هديهاله غير ف الحفله.. وشوية لقيت هناء وبيدو وشيرين ومعاهم موني بنت هناء وبيدو اللي بقت صاررروخ ولابسه فستان سهره وبزازها طالعه كلها منها وفوق الركبه والبت ميلف اووي.. وسلمت عليهم وطبيعي احضن هناء وشيرين وابوسهم قدام بيدو لكن البنت خدت بالها كدا وبصت وسكتت وحضنتها هيا كمان وضمتها وحسيت بلحمها اوووف ولعت.. ودخلو وشوية اخواتي والبنات جم اللي اول لما شوفتههم صفرت.. اووف اول مره اخد بالي من جمالهم وانهم بالحلاوة والجسم دا وفساتين طبعا فاجرة واخواتي طبعا مقولكوش ع المليطه اللي كانوا فيها.. وبدئنا كلنا نضحك ونتكلم وشوبة لقينا ادم داخل عليا ولابس ومتشيك وطول بعرض ووسيم.. واول ما دخل وموني منزلتش عينها من عليه وشوية دخل ماجد اللي كان روش هوا كمان.. وموني قامت قعدت مع البنات واتصاحبوا عليها وخدوا ارقام بعض وبقوا بيرقصوا سوا.. وموني بقت بتتعمد تتمايص قدام ادم وتهيجه والبنات لاحظو دا كمان.. ولمحت ماجد وادم بيتكلموا ويوشوا بعض وبيضحكوا.. روحت قايم براحه كدا وملاغي هند وقولتلها خلي بالم م الولاد واي حاجة تحصل تلاغيني ف الخباثه كدا.. قالتلي عنيا.. وشوية قامت د. مارينا جابت ازازه وفتحتها وصبينا وشربنا حتي الولاد والبنات شربوا بس سكروا بدري وبان من طريقه كلامهم وضحكهم وازازة جات ازازه ولقيتهم كلهم اتدهولو ولمحت بعيني ادم بيغمز لموني وبيتحرك وشوية لمحت موني بتتسحب وتمشي.. بصيت لهند وهيا فهمت واتسحب براحه.. ولقت ابني ادم واخد موني ف اوضته ومطلع بزازها بره ونازل تقفيش فيها ونيك وهما سكرانين مش حاسين بحاجة.. وشوية نزلتله البنطلون ومسكت زبه وقالتله يالهووي بتاعك كبير كدا ليه اووف.. وبقت تمصله وهوا هااج وزبه شد اووي.. رااح قالبها ع بطنها وبقا يبعبص طيزها ويدخل صباع والتاني لغاية لما وسعها وبقا بيدخل زبه ف طيزها وهيا اهاتها عاليها وصوت الاغاني مغطي عليهم لغاية لما جابهم جوة طيزها وهيا قامت لبست اندرها ع لبنه وخرجوا ولقيت ادم بيوشوش اخوه ماجد واخوه بيضحك وبيتكلموا.. ولمحت البنات بيكلمهوا وهيا بتكلمهم وبيضحكوا ويبصوا لادم.. وشوية لقيت بيدو بيقولي مش هتسيبلي شيرين.. روحت قايم وناده ع بيدو وشيرين وقولتلهم عايزكو.. وقاموا ودخلت بيهم اوضه وقلتلها الواد عايزك يابت.. قالتلي بلاش عشان خاطري.. قولتلها يالا يالبوة اخلصي وهيا سكرانه وهوا سكران كمان وقام بيدو هجم عليها يبوس ويقفش فيها وهيا ساحت خالص وسابت نفسها وبيدو فضل ينيك فيها كانه محروم ونزل لبنه ف كسها.. وهيا حست بيه قالتله يالهووي الدورة لسه خلصانه وكدا هحبل وجوزي عنده مشاكل.. قالها متخافيش.. ومسكها تاني وناكها تاني ونزل ف كسها وهيا سابت نفسها ومهتمتش من تاثير السكر والشهوة .. وطبعا هناء لاحظت غياب جوزها واختها ولسه بتسال.. قومت قولت لهند.. عايزك تاخديها ف اوضه وتفشخيها اعتبريها ملكك اتمتعي بيها يا بت.. وهند زي ميكون ماصدقت والويسكي لعب ف دماغها.. وقالتلها تعالي يا حبيبتي هوريهوملك.. وخدتها ودخلت بيها اوضه وقفلت الباب بالمفتاح.. وهناء بصت لهند وخافت وافتكرت ايايم زمان مهي عارفه هند عنيفه.. وهند هجمت عليها بتغتصبها وهيا بتخاول تفلفص لغاية لما ساحت وسابت نفسها لهند وهند فشختلها كسها وطيزها بالصناعي وهريتها واتكيفوا وخارجين الاتنين بيضحكوا سوااا وجه وقت التورته وحطيناها ووقفنا كلنا وكانت موني واقفه جنب ادم ولافه ايديها ع وسطه وبزازها ف كتفه وبيدو واقف وحاضن شيرين اخت مراته وهند وهناء مرات بيدو حاضنين بعض ود. مارينا جنبي ولازقه بلحمها فيها وماجد واقف جنب موني م الناحيه التانية وحاطت ايدة ع وسطها ولازق فيها واخواتي واقفيت قدامنا واحتفلنا وطفينا الشمع وصبينا وشربنا كتيرر وسكرنا اكتر.. ولقيت موني بتتسحب تاني وشوية ادم وراحوا اوضته وبردو فاشخها نيك وشوية لقيت ماجد بيتسحب وداخلهم وموني اتخضت وادم قالها متخافيش وهنتبسط كلنا وفعلا كان ادم ماجد فاشخين طيزها نيك لغاية لما موني مبقتش قادرة تسيطر ع نفسها من كتر شهوتها ونزلت كتير ولسه مولعه وقالت لادم حطه ف كسي ريحيني ابوس ايدك.. قالها هفتحك كدا.. قالتله افتحني وافشخني حرام عليك زبك دا مكانه كسيييييي. قام ادم نيمها ع ظهرها وفشخ رجليها وحط زبه ع اول كسها ودخله مرة واحده وهيا صرخت.. قام ماجد حاطط زبه ف بوقها وبقا بينيك بوقها وادم بيهتك كسها ودم شرفها نازل.. وقام ادم نام ع ظهره وهيا ركبت بكسها ع زبه وبقت تتنطط وماجد جه من وراها وحطه ف طيزها وبقوا الاتنين ازبارهم بتخبط ف بعض جوة موني لغاية لما ماجد شد ونطرهم جوة طيزها وخرج زبه.. قام ادم مدخل زبه هوا كمان ف طيزها ع لبن اخوه وبقا بينيك طيزها ونزلهم ف طيزها.. وقاموا الاتنين لبسوا هدومهم وبيضحكوا وخرجوا وسابوها زي ما هيا.. ونزلوا قعدوا شوية والبنات لاحظوا موني مش موجوده وبيدورا عليها وراحوا اوضه ادم وشافوها نايمه ع سريرة وغرقانه لبن ودم وكسها احمر وفوقوها وهيا طبعا فاقت واخضت بعد ما شرفها ضاااع والبنات دارو عليها ونزلوا كلهم وملاحظ نظرتهم لادم وماجد طبعا وخدت د. مارينا وطلعنا اوضتي وسكرانين ونيكتها احلي نيكه لدرجه انها كانت بتصرخ وتصوت ومش عامله حساب لحاجة وهريتها نيك وكيفتها ونزلنا وطبعا خلاص الوقت بيتاخر وندهت هناء ع موني بنتها عشان يمشوا ولاحظت هناء ان بنتها بتتوجع ف المشي ولونها مخطوف.. وقالتلها مالك قالتلها مفيش تعبت بس م الرقص والشرب.. ومشيو وشيرين معاهم.. قامت هناء بصت لاختها وقالتلها هو الخول دا ركبك يابت.. شيرين بصتلها وبصت لبيدو.. قامت هناء بصت لبيدو وقالتله نزلت جواها ياعرص ولا بره.. قالها جوة ومرتين.. قالتله يانهار ابوك اسود.. انتي يابت تروحي تخلي جوزك يركبك وينزل فيكي باي شكل احسن تكوني حبلتي ياوسخه من جوزي.. شيرين قالتلها اكيد حبلت انا دورتي لسه خلصانه ودا وقت حملي… ومشيو ود. مارينا سلمت علينا ومشيت… واخواتي طلعوا اترموا ع السرير م التعب وناموا بهدومهم.. ولقيت بسنت دخلت لادم اوضته وهوا لابس البوكسر بس وزبه متمدد جواه وهيا لابسه بدي وشورت مفصلين جسمها وبقع الدم واللبن ع السرير.. قالتله ادم انت عملت اي يخربيتك مع موني انت فتحتها صح.. بصلها وبص لجسمها وزبه بيقف وقالها هيا اللي طلبت.. قالتله ياسلام يعني هيا قالتلك كدا من نفسها.. انت اكيد اغتصبتها.. قالها ابدا اساليها حتي.. قامت جابت تليفونها وكلمت موني وقالتلها هوا اغتصبك ولا انتي طلبتي.. قالتلها لا طلبت منه بس كنت هايجه ومش حاسه بنفسي.. اخوكي بتاعه جبااار يابت اوووف.. قاامت بسنت بصت ع زب اخوها وضحكت وقالتلها ياوسخه وضحكت وقفلت معاها.. وطبعا سكرانين وقعدوا يتكلموا وف لحظه الاتنين شبكوا ف بعض ف بوسه نسيو نفسهم بيها وحصل اللي كلنا مستنينه.. ادم فتح اخته بسنت وناكها ونزلهم ف كسها والاتنين ناموا ف حضن بعض للصبح مش حاسين بحاجة لغاية لما هبه قامت م النوم وراحت اوضه بسنت ملقتهاش قامت دخلت ع اوضه ادم وشافت اللي خلاها تتسمر مكانها.. ادم واخته بسنت ولاد هبه نايمين الاتنين ملط والبت كسها كله ددمم ولبن والسرير تحتهم مبقع ددمم ولبن وقربت بشويش عشان ميحسوش ويصحوا وقربت وبصت عشان تااكد وو ولقيت اللي شافته بعنيها صح عيالها ناموا بعض بعض وابنها فتح بنتها خلاص.. قامت اتسحبت تاني وخرجت بشويش وجاتلي اوضتي وصحتني</p><p></p><p>هبه: احمددد احمددد اصحي فوووق بسرررعه</p><p></p><p>انا: فوقت مخضوض.. فيه اي ياهبه خضتيني خير حصل اي</p><p></p><p>هبه: ادم وبسنت ياحمد ولادنا</p><p></p><p>انا: بخضه.. مالهم ياهبه جرالهم اي انطقي</p><p></p><p>هبه: ااصصصل ااناااا قومت م النوم وبطمن عليهم وشوفت بسنت وادم نايمين ف حضن بعض ملط يا احمد وادم فتح اخته وناكها ياحمد</p><p></p><p>انا: مبقتش عارف من صدمتي افرح ولا ازعل ولا اعمل اي</p><p></p><p>وقومت من سريري جري وروحت لاوضتهم براحه وفتحتها وشوفت بسنت ف حضن ادم ووراكها عليها ددمم واثار اللبن ع جسمها وع سرير.. وخرجت تاني ورجعت لهبه اللي كانت قاعده مش عارفه تتصرف ازاي</p><p></p><p>ودخلت وبصتلي وقالتلي صدقت… قولتلها صدقت ياهبه.. وحكيتلها الحلم اللي شوفته وقولتلها الظاهر ان العهد بيتجدد فيهم وخلاص اللي حصل حصل انتي لازم تتكلمي مع بنتك وتفهميها بقا هيا خلاص كدا حست بالنيك ومش هتقدر تبطل.. فا لازم تفهميها وتخلي علاقتها باخوها تحت عنيكي ومتقفليش عليهم احنا مصدقنا انها جايه منهم احسن ما كانوا يطلعوا زينا.. هبه غمضت عنيها زي ما يكون بتفتكر الماضي وخدت نفس وقالتلي معاك حق</p><p></p><p>وشوية ادم صحي وصحي اخته بسنت اللي اتخضت لما لقت نفسها كدا وشافت ان اخوها فتحها وناكها</p><p></p><p>ادم: بسنت بسنت قومي كفاية نوم</p><p></p><p>بسنت: مممم سيبني بقااا شوية تعبانه وجسمي مكسر ودماغي وجعاني</p><p></p><p>ادم: يابت قومي بسسس</p><p></p><p>بسنت: فاقت وبصت لقت ادم ملط وهيا ملط.. يالهووي اي دااا انت عملت اي.. وفتحت وراكها وبصت لكسها وشافت الدم ناشف ع كسها ووراكها وقامت دخلت صباعها ف كسها ولقيته جري لجوة ع طوول.. بصت لادم وقالتله يالهوي انت فتحتني.. طب وبعدين انا خايفه</p><p></p><p>ادم: متخافيش يابت انا اخوكي بردوو وهتصرف متقلقيش المهم متقوليش لحد لغاية لما اتصرف</p><p></p><p>وقاموا وبسنت رجعت اوضتها استحمت وادم استحمي ونزلو وكلنا اتجمعنا وفطرنا وبقينا نضحك ونهزر وكنت ملاحظ بسنت وادم سرحانين كدا.. روحت غمزت لهبه وهيا فهمت.. وقامت وخدت دعاء وسوسن وقعدوا ف اوضتها</p><p></p><p>وقالولها مالك يابت فيكي اي</p><p></p><p>هبه: مش عارفه اقولكوا اي بصراحه ااصل ااصل</p><p></p><p>قامت ردت سوسن وقالت بقولك اي ياهبه انا عارفه كل حاجة</p><p></p><p>هبه: هااااه عارفه اي</p><p></p><p>سوسن: عارفه ياختي ان ادم ابنك وماجد ابني ركبو البت بنت الراجل المرخي دا اللي اسمه بيدو وشوفتهم الاتنين هارينها ياختي.. امبارح لاحظت انهم بيتسحبوا براحه وسبتهم شوية وروحت وراهم وشوفت ماجد بيطلع زبه من طيزها بعد ما كبهم فيها وادم حط بتاعه فيها وكمل ونزل والبت ياختي عليها طيز تسيع م الازبار هيهيههيهيهيهي…</p><p></p><p>قامت هبه فتحت بوقها وبرقت لانها اول مرة تسمع الموضوع دا.. وقالتلها يعني الواد واخوه فشخو البت.. قامت سوسن قيلالها اااه ياختي بس كنت ملاحظه ان البت هند متبعاهم وشايفاهم وسيباهم وساكته مش عارفه ليه</p><p></p><p>قامت هبه فتحت باب الاوضه وندهت هند تطلعلها.. وهند اول لما طلعت لقيت اخواتي التلاته قاعدين ف الاوضه وقامت هبه مدخلاها وقفلت الباب وقالتلها تعالي ياهند انا عايزة اعرف منك حاجة.. وقامت هبه حكتلها الموضوع.. قامت هند ردت عليهم بكل بردو اعصاب وقالتلهم اااه حصل ياختي منك ليها وسي احمد هوا اللي موصيني وهوا عارف بكل حاجة.. قامت هبه قالتلها خلاص انزلي شوفي شغلك انتي دلوقت… قامت دعاء بصت لهبه وقالتلها بس ياهبه مش دا اللي كنتي هتقوليه.. انتي اتفاجئتي باللي حصل.. هو حصل اي تاني ياختي منعرفهوش</p><p></p><p>قامت هبه بصتلهم ف زهول وقالتلهم اااصل ااصل الصبح روحت اوضه الواد وشوفت اخته بسنت نايمه ف حضنه و الاتنين ملط والواد فتح اخته وناكها.. قامت سوسن برقت ودعاء كمان م الصدمه.. وبعد كدا قالتلهم دعاء يبقي كدا اتكتب عليهم اللي اتكتب علينا ياختي.. اسمعي ياختي احنا لازم نخلي الولاد والبنات يقربوا لبعض اكتر ومنضيقش عليهم ونسيبهم يناموا مع بعض براحتهم ويتمتعوا ببعض.. ودا احسن لينا كلنا.. فكروا ف كلامي وع الغدا نبقي نشوف دماغنا هتودينا لفين..</p><p></p><p>وقاموا اخواتي نزلوا وكل واحده بتشوف اللي وراها.. ولقيت ابني ادم جايلي وف ايده علبه هدايا صغيرة وفتحها ومش عارف اي دا اللي فيها.. وجالي</p><p></p><p>ادم: انا طبعا مصاحبه وبتعامل معاه كصديق.. بقولك اي يا حجيجه..</p><p></p><p>انا: اي يا قلب الحجيجه.. تعالي يا خاربها.. كدا يااض تخربها من غيري وبغمزله</p><p></p><p>ادم: ياعم البتاع اللي شربناه دا مخلاش فيا مخ خالص ومكنتش حاسس بنفسي وبعدين بصراحه البت دي نااار وهيا اللي خلتني اعمل كدا</p><p></p><p>هنا دماغي مكنتش مجمعه بيحكي ع مين</p><p></p><p>انا: متقولي ياض حصل اي ع طوول</p><p></p><p>ادم: مفيش لقيت البت موني عماله تبصلي وتتسهوك وكدا وغمزلتي وانا لقيتها شقطايه سهله والبت ميلف اووي وطبعا مكنتش حاسس ولا هيا حاسه وروحنا اوضتي ولقيتها مولعه عليها اديتها زبر ف طيزها وريحتها وضحك</p><p></p><p>انا: بضحكه مجلجله.. عفارم عليك ياض… هااا كمل يا اسد</p><p></p><p>ادم: بس وخلصت وخرجت ولقيت اخويا ماجد بيقولي اللي ينيك لوحده يزور وعايز انيكها انا كمان.. وبيني وبينك يا حجيجه دي شقطايه سهله ومينفعش اعزها ع اخويا بردوو.. قومت قولتله هجيبها تاني وتدخل عليها وتتعامل ع طوول وهيا مش هتقول لا.. وحصل فعلا ودخلنا تاني وهيا الصراحه كانت قايمه بينا لغاية لما قالتلي ادخله فيها من قدام وكدا.. ومحستش غير وانا بدخله فيها وفتحتها وكان ماجد نزلهم فيها من ورا قومت مطلعه منها ومدخلهولها من ورا وكملت ونزلت فيها من ورا… بس دا كل اللي حصل</p><p></p><p>انا ف اللحظه دي اخدت تاني خبطه وصدمه ف دماغي.. ابني فتح بنت بيدو وبعدها فتح اخته ومبقتش عارف اتكلم اقول اي</p><p></p><p>ادم: اي ياحجيجه مالك.. هو انا كدا غلطان.. ما هيا اللي كانت عايزة</p><p></p><p>انا: طب وبسنت كانت عايزة بردوو</p><p></p><p>ادم: اااا ببب. سسسنت… ماالههااا..</p><p></p><p>قولتله انا عارف كل حاجة.. بس عايز اسمع منك انت</p><p></p><p>ادم: بص بصراحه البت حكت اللي حصل لبسنت ومش عارف باقي اخواتي عارفين ولا لا.. بس بسنت دخلتلي باللليل واتكلمت معاية ف اللي حصل واتصلت بموني عشان تتاكد ان كان بمزاجها ومغتصبتهاش والبت قالتلها بمزاجها.. وبصراحه صوت البت هيجني وبتاعي وقف وكنت بالبوكسر بس وبسنت شافته واقف وكانت لابسه لبس بصراحه مبين جسمها ومعرفش انا وهيا لقينها نفسنا بنلعب لبعض وسخنا وحصل اللي حصل</p><p></p><p>انا: مممم.. ونزلت ف كس اختك ولا بره</p><p></p><p>ادم: بصراحه ال٣ اللي عملتهم معاها نزلتهم جواها غصب عني</p><p></p><p>انا: طبعا عرفت ان خلاص اللي حصل حصل ومفيهوش رجوع وحبيت ابينله اني مش مضايق.. قولتله اي دا اللي ف ايدك وريني</p><p></p><p>ادم: مش عارف لقيتها جنب سريري وفتحتها لقيت دي.. دا دوا ولا اي</p><p></p><p>بصيت ف العلبه اللي مكتوب عليها بالروسي… وفتحت العلبه لقيت جواها علبه اقراص وانبوبه مرهم مكتوب عليهم بالروسي.. وحسيت الزمن خدني لورا خالص.. للسلسله الاولي اللي متابع هيفهم… ولقيت نفسي بحيب تليفوني وبتصل بدكتورة مارينا.. ماهيا الوحيده اللي بتفهم ف الكلام دا</p><p></p><p>انا: اي ياقلبي وحشتيني</p><p></p><p>مارينا: وانت كمان.. مش قادرة اقولك قايمه م النوم مبسوطه ازاي</p><p></p><p>انا: وانا كمان يا مزتي.. اي دا اللي حطاه للواد دا هاااه</p><p></p><p>مارينا: بضحكه مجلجله.. دا ياسيدي احدث اختراع روسي.. الاقراص دي فيتامينات مخصوصه لنمو القضيب وزياده حجمه وكمان بتزود عدد الحيوانات المنوية وتخليها بصحتها كدا والمرهم دا بيساعد الانسجه بتاعة الزب انها تتمدد وكمان بتعمل تاخير والاتنين مع بعض بيكملوا بعض.. وقولت لازم نهتم بالواد من صغره عشان يطلع زيك كدا وضحكت بمنيكه</p><p></p><p>انا: يخربيت شيطانك.. انتي عايزة الواد يكبر بدري</p><p></p><p>مارينا: الواد كبير ياحبيبي ولازم نهتم بيه بقاااا</p><p></p><p>انا: تسلم مجايبك يا حلوة</p><p></p><p>وقفلت معاها.. وقعدت مع ادم وفهمته الاقراص دي فيتامين ولازم ياخد كل يوم حبايه بانتظام لمده شهر ويدهن المرهم دا ع بتاعه كمان كل يوم</p><p></p><p>ادم: وليه طيب منا مش فاهم</p><p></p><p>انا: ياض دا فيتامينات عشان صحتك اسمع بس الكلام</p><p></p><p>وادم قام ياخد الفيتامين ويدهن المرهم ع بتاعه.. وانا قعدت افكر ف اللي حصل ده</p><p></p><p>وسمعت صوت دعاء اختي بتنهده لبسنت بنتي.. وبسنت راحتلها اوضتها</p><p></p><p>دعاء: بت يابسنت تعالي عيزاكي كدا ف كلمتين لوحدينا</p><p></p><p>بسنت: اي يادودو.. وطبعا العيال كلهم بيعامبونا وبنعاملهم اننا اصحاب وكدا</p><p></p><p>دعاء: بقا يابت ياوسخه انتي امبارح بعد الحفله تروحي لادم اوضته وتسلميله نفسك يابت كدا وتخليه ينيكك ويفتح كسك</p><p></p><p>بسنت: ببرجله كدا.. هاااه مميين اااي.. بس يا دودو بقا</p><p></p><p>دعاء: يا بت منا عارفه كل حاجة وامك عارفه وسوسن كمان عارفه ياختي ناقص نفتح التلفزيون نشوف ليلتكم دي متزاعه.. وضحكت بعلوقيه.. هاااه يابت احكيلي</p><p></p><p>بسنت: مفيش يادودو.. بعد ما عرفت اللي عمله ادم ف موني وروحت اعرف منه كان بمزاجها ولا اغتصبها واتصلت بيها وقالتلي بمزاجها وكدا وطبعا البتاع اللي كنا بنشربه دا كان مخلينا كلنا مهيبرين وبتاعه كان واقف اووي ومحستش انا ولا هوا بنفسنا وحصل اللي حصل</p><p></p><p>دعاء: طب قوليلي بصراحه يابت اخوكي ادم طلع جامد يابت ولا طمنيني</p><p></p><p>بسنت: اوووف جامد اووي اوووي يادودو.. تصدقي عمل معايا ٣ مرات وكل مرة قعد كتير يعملي عقبال لما ينزل الحاجات بتاعته دي.. دا انا ملهلبه اووي من تحت مش قادرة</p><p></p><p>دعاء: يالهوي.. قومي معايا يابت اقعدك ف ميه بمطهر عشان ترتاحي ياوسخه.. وضحكت بمرقعه… قوليلي يابوس بوس… هوا نزل حاجاته فيكي من جوا ولا نزل بره</p><p></p><p>بسنت: لا يادودو بصراحه كانت لما بيجي يجيب بيدخله اووي اووي ويزقه للاخر ومببقاش قادرة واحسن بحاجاته نازله سخنه اووي جوايا</p><p></p><p>دعاء: طب تعالي ياختي اقعدي ف ميه دافيه ومطهر عشان تبقي جهزاله مهو خلاص مدام داق كسك بزبه يبقي مش هيسيبك تاني</p><p></p><p>بسنت: اوووف يادودو لا بجد مش هقدر اخليه يلمسني تاني مش قادرة بجد</p><p></p><p>دعاء: متقلقيش يابت كلها يوم ولا اتنين وانتي اللي هتجري وراه هيهيهيههيهيهيهي</p><p></p><p>ودعاء قعدت بسنت ف البانيو وفيه الماية والمطهر وسابتها وخرجت قعدت ع سريرها وبدئت تفكر ازاي تخلي ادم ينام مع بناتها هيا كمان ووصلت لفكره</p><p></p><p>وكانت بسنت خلصت وقامت ودعاء لبستها وقالتلها روحي اوضتك انتي نامي.. وقامت بسنت باست دعاء وخرجت راحت اوضتها ترتاح..</p><p></p><p>وادم ف اوضته اخد الحبايه ودهن المرهم وريح شوية ومفيش نص ساعه زبه بقااا واقف حجر ومش قادر م الهيجان وجه ف دماغه بسنت ما هيا اقرب حاجة ليه ف حالته دي.. وخرج ادم يتسحب لاوضه اخته وفتح الباب ودخل ولاقاها نايمه قعد جنبها وحاول يصحيها ويحسس عليها وهيا بتحاول تصده عشان مش قادرة طبعا.. وخرج من اوضتها نافوخه هيشت.. ورجع لاوضه اخته تاني وقالها طب متتصلي بموني تجيلك.. قامت بصتله وقالتله اي عايز تعمل معاها تاني زي ما عملتلها وعملتي.. قالها ااااه بصراحه مش قادر.. قالتله طب اصبر هنام شوية واقوم اكلمها.. وخرج ادم جسمه نار وكل تفكيرة بزبه.. ودعاء ملاحظه حركه ادم وعنيها عليه وشايفه زبه اللي سابق سنه واقف ف هدومه وقالت بس دي فرصتي بقااا</p><p></p><p>قامت دعاء ندهت ع بنتها ناديه وقالتلها تعالي يابت عيزاكي كدا تقيسي كام طقم داخلي جيباهوملك… وطلعت دعاء كان طقم اندر وبرا بس ع كام قميص بيبي دوول… وناديه بنت دعاء كانت نسخه صغيرة من دعاء ف صغرها وجسمها الفاير الملبن الطري زي الچيلي وابيض شمع.. وقالتلها قيسي عقبال ما اجي.. وخرجت دعاء عملت كباية عصير وحطت كام نقطه من المهيج الجنسي الحريمي لبنتها وراحتلها ودخلت شافتها قالعه ملط وبتقيس وادتلها العصير والبت شربته مره واحده ومفيش شوية البت حست بهيجان وكسها كان بينزل شهوته ودعاء قالت بس دي فرصه.. وخرجت لقت ادم حيران وزبه هيجننه.. بصتله وقالتله مالك ياواد حيران كدا ليه ووشك احمر.. قرب يا واد لما اجسك.. اي دا دا انت جسمك نار.. انت تعبان ياواد.. قالها لا انا كويس بسسس.. قامت ضحكت وقربت من ودنه وقالتله بس اي ياوسخ دا بتاعك فاضحك هيهيهيهيهي كبرت ياواد خلاص هيهيهيهيهي</p><p></p><p>روح ياواد اوضتي هتلاقي ناديه هناك قولها ماما بتقولك خلصتي ولا لسه.عشان انا مش فاضية وورايا حاجات قد كده اعملها . قالها حاضر.. وراح ادم الاوضه وفتح ووقف متنح للي شايفه.. شايفه نادية اخته قاعده ع سرير وفاشخه وراكها ونازله لعب ف كسها وتقفيش ف بزازها م الهيجان.. قام داخل وقفل الباب براحه ونزل بوشه قدام كسها ومرة واحده قام مكلبش ف وراكها ونازل لحس وشفط وعض ف كسها وهيا اتخضت وحاول تبعده بس مقدرتش عليه ومن هيجانها استسلمت وبقت تفرك اكتر وجابت شهوتها وهوا قام مرة واحده قلع وطلع بتاعه وناديه شافته وبرقت.. اوووف يا ادم يخربيتك بتاعك كبير اووي يالهوووي… وادم من هيجانه بقا بيفرش كسها براس زبه وهيا بتتلوي وقام مرة واحده دافسه ف كسها وهيا صرخت صرخه خلت الكل سمعها وقام جري</p><p></p><p>وطلعت انا وهبه وسوسن والاولاد ماعدا بسنت كانت نايمه مش حاسه.. وطلعنا لقينا دعاء واقفه ع الباب وبتبص من خرم المفتاح وفرحانه.. قولنالها ف اي اي الصريخ دا.. قامت دعاء موشوشاني ف ودني وقالتلي ادم ركب اخته ناديه دلوقتي وفتحها وبينيكها وطبعا من الموقف معرفتش ارد.. وبصيت للاولاد وقولتلهم مفيش حاجة انزلوا انتوا يالا ونزلوا.. وقولت لهبه وسوسن ع اللي قالته دعاء وهما تنحوا.. قامت بصتلهم وقالتلهم اااي مالكوو مش دا كان جاي جاي وبعدين اهو حصل خليهم يتمتعوا بشبابهم بدري بدري ونرتاح بقااا وبعدين انا عوزاكو تسيبولي انا الموضوع دا وانا هخلي العيال يتبسطوا براحتهم.. وطبعا كلنا سكتنا ونزلنا قعدنا تحت لغاية لما ادم وناديه خلصوا ونزلهم جواها بردوو</p><p></p><p>وقااام قادم مخضوض م اللي حصل.. امبارح اخته بسنت وانهارده اخته نادية.. وبيفتح الباب براحه عشان يخرج ولقي دعاء ف وشه… قامت بصتله باعجاب وقالتله ادخل يادم عوزاك ف كلمتين انت ونادية… ودخلت شافت بنتها نايمه ع ظهرها ورجليها مفشخه وكسها كله ددمم ولبن ومهري نيك.. قامت بصتله وقالتله جدع يا واد اسد زي ابوك.. بص ياحبيبي اللي حصل دا انا مش هقولكم حاجة عليه عشان انتوا ف عزكم دلوقتي والمفروض تتمتعوا وانا لو عليا مش هحرمك من حاجة واعتبر ناديه جهزالك ف اي وقت تحبه.. قامت نادية قامت بجسمها شوية وبصت لامها وقالتلها يعني مش زعلانه يا ماما.. قالتلها ددعاء لا يا قلب ماما مش زعلانه واي وقت عايزة ادم ينيكك يابت سيبيه ينيكك.. بس ليا شرط وتوعدوني انتوا الاتنين عليه.. قالولها شرط اي.. قالتلهم دا سر بينا احنا بس اي حد جوة البيت دا عادي برة البيت وقدام الناس انتوا أخوات بسسسسس فاهمين.. بصولها وقلولها فاهمييين.. وقاموا حضنوها وباسوها وهما فرحانين وطبعا ادم من فرحته زبه وقف.. قامت دعاء بصاله وضحكت وقرصته ع خفيف من زبه.. وقالتله اااه ياوسخ مصدقت انك هتنيك براحتك بقاا قام زبك وقف من فرحته.. طب تعالي يا ولا.. وقامت شدت ادم وحطت زبه ف كس بنتها ناديه وزقته عليها وزبه رشق كله ف كسها وجسمه ع جسمه اخته.. وناديه صرخت بلبونه.. ااااااه براحه عليا مش كدا بتاعك وجعني اووي… قامت دعاء وطت ع ادم وقالتله كيفها ياواد ومتعها ومتع نفسك.. يالا اسيبكم تتبسطوا سوا.. وخرجت وقفلت عليهم الباب وسابتهم وسامعه اهات بنتها وصوت لحمها اللي بيطرقع تحت اخوها.. ونزلت لقيتهم قاعدين تحت كلهم وبيبصولها ومستغربين.. قالتلهم اي مالكم مصدومين ليه دا كان هيحصل ف يوم م الايام وكلنا عارفين دا وبعدين لازم حد مننا يحتويهم لغايه لما يتم المراد والعيال كبروا خلاص.. فا سيبولي انا الموضوع دا</p><p></p><p>وف اللحظه اللي بيتكلموا فيها دي كان ماجد ابن سوسن واخته نرمين بنت دعاء التانية بيتسحبوا وطالعين لفوق من غير ما حد يحس بيهم وسمعوا صوت الاهات والترزيع.. وقام ماجد فاتح الباب بشويش وبص شاف اخوه ماجد رافع رجلين اخته ناديه ع كتفه وزبه داخل خارج ف كسها وهيا اهاتها ماليه الاوضه.. وقام شادد نرمين بشويش وحط ايده ع بوقها وقالها بصي.. وبصت وشافت اخوها بينيك اخته وماجد شدها وخدها بعيد وراح اوضته.. ونرمين بتقوله يالهووي اي دا انا مش مصدقه.. قالها شوفتي بقا انه عادي اخ ينيك اخته.. نرمين قالتله بس مدخله فيها من قدام عادي.. قالها اااه.. وطبعا زبه وقف ونرمين خدت بالها وقالتله اي دا.. قام ماجد واقف وقالع ومطلع زبه وهيا شافته اتكسفت وقالتله بس ياماجد بطل قله ادب بقااا.. قالها مش قله ادب دي.. وقرب من نرمين وبيحسس عليها وبيقفش بزازها اللي لسه متكوره ع قد سنها وبيبوس فيها وهيا ساحت خالص وبقاا يحسس وهيا شهوتها غلبتها وسايبه نفسها لاخوها يريحها</p><p></p><p>ودعاء قالتلهم انا هطلع ابص ع العيال اشوفهم مخلصوش ليه.. الواد طالع لابوة بيحب يطوول هيهيهيههييهيي.. وطلعت لفوق تشوف ادم وناديه وحست بتنهيده شهوه جايه من اوضه تانيه واتسحب بشويش وبصت من خرم الباب ومكانتش شايفه كويس قامت فتحت الباب براحه وشافت بنتها نرمين الصغيرة نايمه وافشخه وراكها لخوها ماجد وبيفرش كسها بزبه وهيا من هيجانها قامت لفت وراكها عليه وشدته عليها وزبه رشق ف كسها واتفتحت وماجد زي المسعور بقا بيدق ف كسها وهيا بتتأوة لغاية لما كبهم فيها وقام.. وف اللحظه دي كان ادم وناديه خارجين م الاوضه والاوضه التانية ماجد وبنتها التانية نرمين وقامت دعاء رقعت زغروطه رنت ف البيت كله.. وكلنا قومنا بردووو ع صوت الزغروطه.. وطلعنا كلنا شوفنا نادية ونرمين بنات دعاء وجنبهم ادم وماجد وطبعا كلنا فهمنا الوضع.. قامت دعاء من فرحتها قعدت ترقص وتحضن ف البنات وسوسن وهبه بيضحكوا عليها.. قومت انا قايلهم خلاص بقاااا يالا عشان فيه كلااااام كتيررر اوووي وكبيرررر اووي لازم يتقال والولاد كمان يسمعوه.. اظن بقا خلاص ان الاوان</p><p></p><p>ونزلنا كلنا واتجمعنا وقولتلهم عايزكم تسمعوني كويس ف اللي هقوله داااا</p><p></p><p>استنوني ف جزء جديد</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ابيقور, post: 42959"] معلش كنت مشغول جدا الفترة اللي فاتت وفي خلال الفترة دي حصلت حاجات هحاول اعملها ف قصه جديدة وهحاول انهي القصه دي ف السلسله دي عشان ادخل ف قصص جديدة السلسله الخامسه.. الجزء الاول وطبعا بعد لما بيدو خد شيرين ودخلو شقتهم وانا نزلت انا وام بيدو وشيرين.. روحت **** علي شيرين وقولتلها عقبالك وهيا بصتلي بكسوف وقالتلي شكرا وقولت لام بيدو انا هركبك تاكسي وتروحي ع الفيلا وانا هوصل مشوار واجي وراكي بقااا عشان نعمل زي بيدو وشيرين وهيا بصتلي وضحكت وقالتلي بس متتاخرش عليا.. قولتلها مش هتاخر يا قمر.. وركبتها تاكس وحاسبته والتاكسي مشي وانا طلعت تاني خبطت ع شقه بيدو وفتحلي ودخلت لقيتهم لسه بهدومهم وبصتلهم وضحكت وقولتلهم انتوا لسه لابسين بيدو: اصل شيرين مكسوفه انا: بصيت لشيرين وقولتلها اي ياعروسه دا حتي الليله ليلتك.. وخدتها من ايديها وقولتلها تعالي معايا.. وبصيت لبيدو وقولتله عن اذنك هاخد مراتك وادخل اوضه نومكو بس عشان اخليها تغير هدومها وغمزتله.. وهوا بصلنا وضحك وقالنا اتفضلوا ودخلت انا وشيرين اوضه نومها اللي كانت اوضه نوم بيدو.. وبقيت بفك طرحتها واقلعها الفستان وانا ببوس ف رقبتها وجسمها برومانسية وهيا بدئت تسيح وبصتلي منيكه وقالتلي شيرين: بس بيدو دا خول خالص يا احمد دا عارف ان مراته داخله مع صاحبه اوضه نومهم ويوم دخلتهم وسايبهم وعادي.. قولتلها مهو انتي عارفه م الاول كل حاجة وبعدين دي احلي حاجة عشان ابقي معاكي ف اي وقت.. وبقيت بحسس ع بزازها واقفشهم وهيا بقت بتتنهد وتغمض ف عنيها وتعض ع شفايفها وترجع بدماغها لورا.. روحت ماسك ايديها وخارج بيها للصاله وكانت لبست بيبي دول ابيض لغاية كسها واندر فتله ومن غير سنتيان.. وخرجت ماسكه ايدي وطلعنا قدام بيدو وشافها وصفر وقالها اي القمر دا وقام حضنها وباسها وقالها اخيرا بقيتي مراتي شيرين: بصتله وبصتلي وبصت لبيدو تاني وقالتله.. مراتك ع الورق انما حوزي الحقيقي دا.. وضحكت وانا ضحكت وبيدو قالها واحمد مش غريب يا شيرين متقلقيش انا مش همنعه عنك ولا همنعك عنه.. بصيتلهم وقولتلهم يالا انا مش فاضيلكم انا ورايا مزة مستنياني بردوو وناويلها الليليه وبصيت لبيدو وغمزتله وهوا فهم اني بقصد امه.. وضحك وقالي بس وحياتك براحه عليها اصلها حنينه قووي وضحك.. قامت شيرين قالتله طيب يالا خد هدومك وادخل غير ف الحمام.. بيدو قالها طيب ومغيرش ف الاوضه ليه.. قالتله كدا مزاجي وضحكت وهيا حاطه ايديها ف وسطها ورفعاله حاجب.. وهوا بصلها وضحك وقالها حاضر يا حبيبي.. وخد هدومه ودخل الحمام وقفل الباب ولقيت شيرين بتشدني من ايدي وبتدخلني اوضه نومها وبتقولي مممكن تقولي بقااا مين دي يا استاذ اللي مستنياك ورايحلها ف ليله زي دي.. وكمان الخول اللي جوه دا شكله عارفه.. انت مشوفتش بيقولك براحه عليها ازاي وكانه يعرفها.. بصتلها وضحكت وقولتلها اه هوا يعرفها عز المعرفه كمان.. قامت بصتلي وقالتلي ودي تبقي مين بقااا.. قولتلها اقولك بس متفتحيش بوقك.. قالتلي م افقه.. قولتلها ام بيدو.. قامت بصتلي وبرقت وحطت ايديها ع بوقها م الصدمه وقعدت ع سرير وبتقولي امه.. قولتلها ااه امه مالها مش ست بردوو وبتحس.. قالتلي وهوا عارف انك هتنام مع امه.. قولتلها بنام معاها من زمان اووي ع فكرا وهوا عارف من زمان وشافنا كتير.. قالتلي انا قولت عليه عيل طري وخول م الاول.. قولتلها واللي يسيب امه يسيب مراته.. قالتلي صح.. وقامت تقلعني البدله بنفسها لغاية لما بقيت ملط ونزلت ع زبي مص زي المجنونه وبتقولي اخيرا زبك بقا معايا براحتي وكمان هيبقي بتاعي ف اي وقت.. قولتلها وهفتحك بيه كمان.. قامت خرجت زبي من بوقها وبصتلي بلبونه وقالتلي احمد براحه عليا عشان خاطري انا خايفه اووي واسمع تنه بيوجع اووي.. قولتلها يابت متخافيش مش هتحسي بحاجة.. ولقينا بيدو داخل الاوضه عليا وشايف شيرين مراته قاعده بين رجلي ونازل مص وحلب ف زبي زي المجنونه.. بصلي وبصلها وضحك وقال طب مش تستنوني.. وهيا سابت زبي مرة واحده وبصتلي وبصتله وانا غمزتلها بعيني وهيا اتطممنت شوية وبصتله وقالتله اصل صاحبك مستعجل عشان رايح يريح المزة وبتغمزله.. وهوا بصلها وبصلي ومخضوض.. بصيتله وقولتله اي ياعىيس هتفضل واقف كدا متقرب من مراتك.. وبيدوو قرب من شيرين وبقا يبوس ف رقبتها وظهرها ويحسس ع جسمها وهيا ماسكه زبي بتمصه وقام نزل ع الارض ونام ع ظهرة ودخل بدماغه تحت كسها وبقا بلحس كسها وهيا سخنت اووي وبقت قاعدة بكسها ع وشها ورايحه جايه بكسها ع كل وشه ونازله فرك وكسها بيجيب ميته ومغرق وش بيدو وقامت قفلت بوراكها ع وش بيدو وصرخت ونزلت شهوتها وجسمها بيترعش وبيدو عمال يلحس ويبلع ف ميتها لغاية لما جسمها هدي قامت اترمت جنبه ع الارض وانا نزلت نمت عليها بجسمي وبقيت بحك زبي بين شفايف كسها واقفش ف بزازها وباكل ف شفايفها ومنمجين انا وهيا وبيدو سايبنا خالص روحت ماسك وراكها بايدي الاتنين وفاشخهم اووي ورافع رجلها لورا وبصيت لبيدو وقولتله متمسك رجلين شيرين بدل ما انت بتتفرج كدا.. وقام قعد ع ركبه قدام دماغها وزبه عند وشها وماسك رجلها الاتنين لورا وكسها كله ظاهر قدامي وبقيت بمشي زبي بين شفايف كسها واحك ف زنبورها وهيا بصالي بمحن وبتقولي براحه عشان خاطري.. وروحت حاطت زبي ع خرم كسها وبحركه براحه وهيا هايجه اووي ومدت ايديها لزب بيدو بتلعبله فيه وانا روحت مدخل زبي مره واحده ف كسها لغاية نصه وفتحتها وهيا لما زبي دخل فيها صرخت وقفشت اووي ع زب بيدو وبضانه وهوا صررخ.. اااه اااي بيوضي هتفرقع اااه حاسبي يا شيرين هتفعطي زبي وبيوضي اااه.. وهياا اااه اااي وجعني اااه شيله اااي.. وانا بدخل واخرج براحه وهياا بتتاوة ولقيت بيدو بيجيب لبنه ف ايد شيرين وبينقط ع وشها وشعرها وفضلت انيك فيها لغاية لما جيت اجيبهم خرجته من كسها ونطرتهم ع جسمها وهيا قايمه بالعافيه وبيدو بيسندها وبتقوله بدلع اووعي كدا سيبني بقا بتمسك مراتك لصاحبك عشان يفتحني ويوجعني لا سيبني زعلانه منك .. وهوا حضنها وقالها معلش ياروحي بكرا تتعودي عليه وانتي اللي تتثلي بيه يجيلك وضحك.. قولتله طب يالا خد مراتك ودخلها قعدها ف الميه والمطهر عشان الجرح يدبل بس خليها قاعده شوية كتير وخليك جنبها هاااه.. ضحك وقالي حاضر وخد شيرين ودخلو الحمام وانا لسه عريان وزبي عليه ددمم شيرين ولبن مني وميه شهوتها وقايم البس لقيت الباب بيخبط.. اتخضيت وقلت اي دا مين جاي دلوقتي وعارف اني هنا.. وجيت ورا الباب وقولت بصوت واطي ميين.. لقيت صوت هناء بتقولي افتح انا هناء جايبة العشا بتاع العروسه افتح بقا الصنيه تقيله.. خدت نفس وهديت واتطمنت وروحت فاتح ولقيت صانية داخله وهناء شيلاها بالعافيه روحت واقف وراها ومادد ايدي وماسك الصنية منها وحاطتها ع سفرة وهيا لفت ولقتني ملط وبصتلي اووي وبرقت واستغربت.. وقالتلي يالهووي ااي دا انت قالع دا ليه وازاي طب اختي فين وجوزها.. وبتبص لزبي لقت عليه ددمم وبيلمع من السوايل اللي مغرقاه… وبتبصلي اووي وبتقولي هوااا هوااا.. قولتلها ااه هوا اللي ف بالك.. لقيتها قعدت ع الانترية وبتقولي طب ازاي.. طب وجوزها.. قولتلها جوزها عارف وراضيي واختك راضيه وعلاقتي بيها هتفضل مستمرة وكمان بقت متجوزة والموضوع دا كله متفق عليه انا وهيا وجوزها.. بصتلي وقالتلي انا مش مصدقه ودني بجد معقول.. قولتلها يعني انتي مش عارفه اني علي علاقه من زمان باختك وانتي شوفتينا.. قالتلي بس دي حاجة ودي حاجة.. قولتلها لا هيا هيا بس دلوقتي بقت مدام واقدر انيكها ف كسها ف اي وقت وكمان بعلم جوزها.. وهيا كل دا عنيها ع زبي وشايفه شرف اختها ع زبي.. وزبي بدء يقف وهيا بتبصله وبتبلع ريقها.. قولتلها مش عايزة تدوقي طعم كس اختك من بتاعي.. لقيتها بتهته كدا وبتقولي لاا لاا مش هينفع لاا اختي تشوفني وحوزها مش هنا مش دلوقتي طيب.. انا انا انا همشي.. روحت شاددها لحضني وواخدها ف بوسه من شافيفها ودابت ف ايدي وساحت وانا حاضنها وبقفش ف جسمها ومشيت بيها لغاية اوضه النوم ونمت فوقيها ع سرير وانا نازل فرك ف جسمها وهيا مبقتش قادرة تبعدني عنها ومعرفش ازاي رفعتلها العبايه وبقيت بحك زبي ف كسها وهيا ميتها بقت نازله منها زي الفيضان ومرة واحده لقيت زبي بيدخل ف كسها.. ايووة فتحتها غصب عني وغصب عنها وبقيت بنيك فيها وهيا اهاتها طالعه وجابت شهوتها كذا مرة لغاية لما حسيت اني بجيب طلعت زبي من كسها ونطرتهم ع كسها من برة.. وفوقت وقتها وعرفت اني فتحتها خلاص وهيا بتقوم وبتعيط وبتقولي انت ضيعتني ضيعتني.. وبجري ادور ع حاجة امسح بيها كسها وزبي وامسح الدم ولقيت قماشه بيضا والمفروض دي بيدو بيمسح بيه ددمم مراته شيرين.. روحت واخدها وماسح بيها كس هناء والقماشه بقت كلها ددمم شرف هناء وقولتلها متخافيش هرجعك بنت تاني متقلقيش.. وف اللحظه دي لقيت بيدو داخل الاوضه علينا وشاف هناء وشاف كسها الاحمر والدم ع القماشة وهيا شافته اتخضت وبتلم ف نفسها وبتهته وبتقول هوا هوا السبب وبتعيط.. بيدو قرب مني وبيبصلي وقالي هوا انت.. قولتله حصل غصب عني.. وبص للقماشة وقالس المفروض دي كنت مسحت بيها لشيرين بس نسيت ودلوقتي بقا عليه ددمم اختها.. قولتله خلاص لما امها تيجي اديها القماشة وقولها دا ددمم شيرين وهناء هعمبها عملية ارجعها بنت.. وهوا قالها متخافيش يا هناء انا هقف جنبك.. قولتله انت جاي ليه.. قالي جاي اخد البشكير لشيرين.. قولتله طيب استني همشي انا و هناء وانت خد البشكير ودخله ولو سالتك قولها اني مشيت وان اختها جابت الاكل ومشيت وانا مكنتش هنا.. قالي حاضر.. وهناء لبست وخدتها ونزلنا وطمنتها وهيا هديت… وروحت ع الفيلا وطبعا دماغي بتودي وتجيب ف اللي حصل دا لغاية لما طلعت اوضه ام بيدو ولقيتها نايمه ورايحه ف النوم خرجت تاني وسيبتها ونزلت قعدت تحت لوحدي بفكر ف اللي حصل دا كله وروحت ف النوم زي منا وصحيت ع تليفوني بيرن وكان مدير الشركة بتاعتي وقالي المستشفي خلصت وجاهزة يافندم وتم تعيين اكبر دكاتره فيها وكمان بقا فيها صيدليه كبيرة تخدم المستشفي وغير المستشفي.. قولتله انا جاي اشوفها بنفسي ولبست وروحت للمستشفي ولقيتها حاجة خمس نجوم فعلا والصيدليه كبيرة جدا وعلي مستوي وقابلت بتوع الادوية اللي كانوا بينزلوا لدكتورة مارينا الادوية وسلموا عليا وقولتلهم انا عايزكوا تهتموا بالطلبيات هنا وقالولي طبعا ويشرفنا نتعامل مع حضرتك وسالتهم ع دكتورة مارينا وقالولي انها مبقتش مهتمه بالصيدليه زي الاول ومبقيناش بننزلها طلبيات.. قولتلهم طيب انا عايزكوا تعرضوا عليها تيجي تشتغل عنا بمرتب هايل وتقنعوها بس من غير ما تقولوها ان دي صيدليتي وطبعا فهمت المدير انه يشغلها من غير ما يقولها ان دي حاجتي.. وسيبتهم ومشيت رجعت ع البيت وكانوا صحيوا طبعا وبيفطروا كلهم وبيضحكوا ويهزروا كانهم يعرفوا بعض من زمان.. ودخلت سلمت عليهم وقعدت افطر معاهم وام بيدو بتبصلي كل شوية من تحت لتحت.. وخلصنا فطار وقولت لام بيدو تعالي عايزك ف كلمتين فوق.. وامي وخالتي واخواتي بصولنا وكانهم فاهمين وضحكوا وهيا طلعت معايا ومكسوفه ودخلنا اوضتها وهجمت عليا بوس واحضان وتقفيش وهيا بتقولي بس اهدي امك واخواتك صاحيين.. انا استنيتك امبارح وانت اتاخرت.. قولتلها جيت لقيتك نايمه مرضيتش اصحيكي.. قالتلي طيب بالليل مش وقتو يالهووي يسمعونا اهدي ياحمد عشان خاطري.. وانا مش سايبها طبعا لغاية لما سلمت نفسها ليا وبقيت بنيك فيها بقوة وهيا اهاتها وصويتها عالي وجابت شهوتها كذا مرة وانا خلاص هجيب وحشرت زبي كله ف كسها وبنطرهم وهيا فاشخه رجليها ولفاها ع ظهري وزبي كله ف كسها وف اللحظه دي لقيت باب الاوضه بيتفتح وامي داخله علينا وبتقولي الحق ياحمد اختك هبه تعبانه شكلها هتولد وطبعا قومت من فوق ام بيدو وزبي بينقط لبن وكسها خارج منه اللبن وبزازها خارجين برة هدومها وبصت لامي بكسوف وانا قومت جري لبست هدومي زي منا واتصلت بالمستشفي وبعتولنا عربيه اسعاف وخدوا اختي ع المستشفي بتاعتي وكلنا طلعنا وراها ودخلت العمليات وشوية الدكتور خرج وقالنا مبرووك جابت ولد.. وفرحنا كلنا اووي وطلعت اوضتها ومعاها ابني وبتقولي شوف ابنك شبهك اووي وانا شيلته وفرحان وقالولي هتسمية اي.. قولتلهم هسمية اسم كل اللي يسمعه يستغربة وكمان مينساهوش ولازم يطلع جامد زي ابوة.. بس سيبو الاسم دلوقتي.. وطبعا كنا واخدين جناح كامل ف المستشفي وامي وخالتي والبنات اخواتي معاها بايتين وام بيدو ف الفيلا لوحدها.. وقولتلهم لو عايزين تبقو معاها خليكوو انا واخدلكم جناح كامل وفعلا فضلوا معاها وقولتلهم انا هروح واجيلكم بكرة وامي وخالتي والبنات بصولي وقالولي اي ملحقتش تتبسط مع ام صاحبك ولا اي وضحكوا كلهم بلبونه نسوان.. قولتبهم اه ملحقتش طبعا ورايح اتبسط معاها تاني.. امي قالتلي طب خلي بالك من صحتك شوية الواحده ف السن دا بتبقي عطشانه وعايزة كل شوية.. بصتلها وقولتلها وماله بنتعلم منك ياخبرة وضحكت وهما ضحكوا وامي قالتلي امشي يا وسخ وضحكت وانا سيبتهم وروحت لام بيدو لقيتها نايمه ف اوضتها زي ما هيا ودخلت نمت عليها وهيا صحيت وفالتلي طمتي قولتلها ولدت وجابت ولد.. قالت مبروك قولتلها عقبالك لما تحبلي وتجيبلي عيل وهيا ضحكت وقالتلي خلاص انا دورتي اتقطعت من زمان بقا.. قولتلها حلو عشان انزل حواكي براحتي وهيا اتكسفت واندمجنا ف النيك وعملت معاها احلي نيك بمزاج وانبساط يمكن فرحان ان اختي خلفت ابني وفضلت انيك فيها طوول الليل لما كسها ورم والصبح استحميت ولبست وروحت ع المستشفي ودخلت وشافوني وقالولي شكلك هبقي اب تاني.. وقت مصدوم وقولتلهم اي.. قالولي دعاء تعبت بالليل والفجر دخلوها يجهزوها الولادها وزمانها خارجه وشوية الدكتور خرج وقال مبروك بنت وخالتي فرحت وشوية دعاء خرجت ومعاها بنتي وبقت هيا وهبه نايمين وعيالي جنبهم ومبقتش مصدق عنيا وفرحاان اووي وف عز فرحتنا وانبساطنا لقينا سوسن بتصرخ وندهنا الدكتور وخدها وقال دي خلاص ولاده.. احااا كلهم بيولودوا ف وقت واحد وقاعد مذهول وامي قالتلي متقلقش انت ناسي انك حبلتهم كلهم ف شهر واحد يعني طبيعي يولدو ف شهر واحد.. وشوية وخرج الدكتور وقال مبروك بنت وجاب سوسن جنب دعاء وهبه وانا ببصلهم ومبسوط وشايف ولادي قدام عيني.. وسيبتهم ونزلت للمدير وقولتله مش هوصيك عليهم.. قالي يافندم ف عنينا.. وقابلت مدير الصيدلية وقالي ان دكتور مارينا جايه بكره تعمل المقابله.. قولتله وافق عليها واعرض عليها مرتب محترم ومتنساش متجيبش سيرتي قالي طبعا مفهوم.. وقابلت دكتور جراح شاب ف المستشفي وقولتله عايزك ف كلمتين يا دكتور.. قالي اتفضل قولتله في بنت اخت صديق ليا اتعرضت لل****** وطبعا مبقتش بنت ومحتاج حضرتك ترشحلي دكتور يعملها ترقيع غشاء عشان تقدر تتجوز.. قالي مفهوم طبعا بس العمليات دي بتتعمل بشكل غير قانوني وهيبقي مشكله للدكتور اللي هيعملها.. قولتله وهو انا بردو شكل كدا.. قالي العفو يافندم مقصدتش بس انا اقدر اعملها العمليه هنا ف المستشفي بس دا هيبقي بيني وبين حضرتك وياريت تيجي قبل جوازها باسبوع بس عشان العملية تبقي سليمه.. قولتله مينفعش قبل كدا.. قالي لا الترقيع بيبقي ليه مده وبيتفتح تاني.. قولتله خلاص هعرف منها واقولك قالي تمام وباكد علي حضرتك عشان ميحصليش مشاكل.. قولتله متخافش يا دكتور… ومشيت قولت اطلع علي شقه بيدو ومراته هناء واحاول اقول لبيدو انه يطمن شيرين وخلاص مشكلتعا هتتحل.. وفعلا روحت ع ببته ولقيته قاعد ف الصاله وسلمت عليه وقولتله فين مراتك قالي ف المطبخ هيا وشيرين بيعملوا الاكل سوا اصل هناء قالت لاختها تيجي تتغدي معانا انهارده.. قولتله كويس.. اسمعني انا لقيت دكتور هيرجع شيرين بنت تاني.. بس العملية هتتعمل قبل ما تدخل باسبوع بس وعايزك تقولها تطمن خالص.. قالي هحاول اقولها من غير ما هناء تاخد بالها.. قولتله حلو.. قالي انا هدخل اقولهم انك جيت عشان هناء تخرج تسلم عليك وانا اعرف اقول لشيرين لوحدنا.. قولتله طيب طمني الاول هيا شيرين عملت اي لما عرفت تني فتحت اختها وبنام معاها بعلمك.. قالي هيا مجاتش من يومها وانهارده هناء قالتلها تيجي تتغدي معانا.. وسمعتهم ف المطبخ من شوية وشيربن بتقول لهناء انها عرفت باللي حصل وهناء اتخضت بس شيرين قالتلها متهافش هيا مش صغيرة عشان تتكلم ف حاجة زي دي بس شيرين مجابتش سيرة خالص انها حتي في بينك وبينها كلام مع اني عارف كل اللي حصل وضحك.. قولتله طيب تعالي نتسحب كدا ونسمع بيقولوا اي شيرين: بس ليه بتخلي صاحبك حوزك يعني يعملك وانتي متجوزة ياهناء هناء: بتشاور بايدها لغاية قرب كوعها وبتقول لشيرين.. يابت يخربيت بتاعه قد كدا بيدخل يدب اووي جوا بيجنني شيرين: طيب هو بتاع جوزك يعني مش قد كدا هناء: بتضحك بدلع.. دا محلصش الربع حتي شيرين: بتبص لاختها من تحت لتحت وبتقول ف سرها منا عارفه بتاعه قد اي وفتحني بعد ما فتحك.. وبصتلها وضحكت وقالتها.. انتي بقيتي قليله الادب اووي بعد ما اتجوزتي وبيدو بيبصلي ويضحك.. روحت راجع لورا عشان اقعد مكاني وظارف بيدو بعبوص وصباعي دخل ف خرم طيزة بالهدوم واتنطر لقدام وقال اااي.. وهما بيبصوا وراهم ع الصوت وبيدو بيدخل بسرعه عليهم وانا برجع مكاني وبيقولوله اي مالك.. قالهم رجلي اتخبطت ف الحيطه.. وبص لشيرين وبص لهناء وقالها احمد جه بره ع فكرا.. قامت شيرين بصتله وضحكت وقالتله طيب اوعي اخرج اسلم عليه وشيرين واقفه وشها اصفر واتخطفت ومنطقتش.. وسابتهم هناء وهرجتلي وكانت لابسه هوت شورت فيزون ولازق ع طيازها واخل بين فلق طيازها وكسها وراسمهم وبدي كت وبزازها طالعه منه ولامه شعرها ديل حصان وهرجت وحضنتني وقالتلي وحشتني وبوسنا بعض ثانيتين كدا ولقيتها بتبصلي بمحن وتقولي يخربيت شفايفك حركتني وحاسه اني عوزاك دلوقتي.. قولتلها انا جاهز يالا.. قالتلي اعقل يامجنون شيرين اختي هنا.. قولتلها وماله متعرف.. قالتلي لا مش وقتو.. استغربت هيا ليه رفضت مع انها عارفه ان اختها عرفت وخلاص.. حبيت اعمل عبيط واكمل معاها.. وقولتلها بس انتي فرس.. قالتلي والفرس عايزة الركيب يركبها.. قولتلها خلاص لما تمشي اختك.. قالتلي خلاص اقعد اتغدي معانا وبعد الغدا نشوف الدنيا هتمشي ازاي.. وقامت ماشية ناحيه المطبخ تنده لاختها ولقيتها خارجه وباين ع وشها انها مبسوطه وبيدو خارج وراها وبيبصلي ويغمزلي وبيعملي بايده لايك.. فهمت انه قالها عشان كدا هيا مبسوطه.. وهرجت سلمت عليا وبصيتلها وقولتلها عقبال ما نجيلك بيتك لما تتجوزي.. وقصدت اقولها كدا عشان افهمها ان اللي قالهولها بيدو صح.. وبصتلي واتكسفت وقالتلي ميرسي.. واختها شدتها من ايديها وقالتلها يالا ياختي نخلص الأكل وكفاية محن وضحكت وشيرين اتكسفت اكتر وضحكت ودخلت مع اختها وقعدت انا وبيدو وقعد يحكيلي ع نيكه لهناء وهما بيتخيلوني وعن هيجنها وهيا بتقوله ااه ياحمد نيكيني اووي قدام جوزي وانه حابب كدا اووي ومبسوط بالحياه دي وكمان هناء مبسوطه اووي كدا.. بصيتله وقولتله كويس انك عارف تمشي حياتك وفهمت هناء بتحب اي… بصلي اووي وقرب مني وحط ايده ع زبي وحسس عليه وقالي هناء بتحب دا وانا كمان بحبه.. روحت شايل ايده بسرعه من ع زبي وقولتله بطل خولنه حد يشوفنا هيا مش ناقصه اصلا وضحكت وهو ضحك.. ولقيته بصلي وقالي انت عارف انا نفسي ف اي.. قولتله ف اي… قالي بس متقولش عليا مجنون.. قولتله متخلص وتقول ياعرص.. لقيته ضحك وقالي حلوة اووي عرص من بوقك.. بص انا بصراحه بعد اللي حصل بينك وبين شيرين وكمان هيا اتفتحت والعمليه مش هتتعمل غير قبل فرحها فا نفسي انيكها بصراحه بس مش عارف اعمل كدا ازاي.. بصيتله وقولتله يخربيتك وافرض حبلت منك.. قالي متخافش هنزلهم برا او هلبس توبس.. بصراحه الفكرة عجبتني.. وبصيتله وقولتله طيب اي رايك نعمل عليهم حفله من غير ما يعرفوا.. بصلي قووي وعجبته الفكره وقالي ماشي بس ازاي.. قولتله بعد الغدا تقول لهناء مراتك تعملنا الشاي وهيا قايمه تعمله هقوم اعمله معاها واقولها جوة بيني وبينها اني عايز انيكها قووي وانك انت هتشغل اختها لغاية لما اخلص وف الوقت دا تكون انت نيكت شيرين واخرج انا من عند هناء وادخل لشيرين وانت تدخل لهناء وتنيكها وانا انيك شيرين واخلص اخرج اقعد ف الصاله انا وهناء وهنده عليك وتخرج بعد كدا مش قبل كدا فاهم.. بصلي وعنيه لمعت اووي وقالي فاهم فاهم.. ولقينا هناء وشيرين خارجين م المطبخ وبيحطوا الاطباق والاكل وقعدنا ناكل وكل شوية ابص لهناء واغمزلها واعض ع شفايفي وهيا تبصلي وتضحك عشان اختها متخدش بالها ولكن شيرين كانت واخده بالها اووي وكانت بتخبط هناء بكوعها ف جنبها وعشان كدا هناء كانت بتضحك.. وخلصنا الاكل وشالوا الاطباق وبيدو قال لهناء متعمليلنا شاي.. وقامت تعمل الشاب وانا قومت وسيبته مع شيرين وقولتلهم هدخل اعمل الشاي معاها وهوا بصلي وضحك وشيرين بصت لبيدو اووي وبصتلي واتكسفت ودخلت لهناء ولزقت ف طيزها وايدي طلعت بزازها وقفشتهم وقولتلها وحشتيني وعايز افشخك دلوقتي.. فالتي بس متسخنيش وانا قايدة نار لوحدي وعايزة زبك يفشخني.. روحت مدخل ايدي جوة البنطلون بتاعها وحاطتها ع كسها ولقيته غرقان ف شهوته.. وبتبصلي بمحن وبتقولي شايف انا تعبانه ازاي وعيزاك.. امممم مش قادرة دخل صباعك ف كسي ااااه.. براحه ع ذنبوري اااي.. ولفيت ايدي لطيزها وبقيت بدخل صباعي كله ف خرم طيزها وانيكها بيه وهيا مفلقسه وهايجه وبتفش لنفسها واهاتها طلعه واكيد هما بره سامعين.. ولما حسيتها هتجيبهم روحت سايبها وواقف عادي ولقيتها بتبصلي بعنيها وتترجاني وتقولي كمل عشان هاطري خلاص كسي هيفرقع وهنزلهم امم ااي متسبنيش قايدة نار كدا اخص عليك.. قولتلها هريحك جوة ع سرير.. قالتلي ازاي اختي برة.. بصتلها وبرقتلها وقولتلها ما اختك عارفه يالبوة انتي هتستعبطيني.. قالتلي وحياتك الكلام جاب بعضه بس بس عمرها ما شافتك معايا.. ضحكت وكنت عايز اقولها اختك شافتني معاكي من زمان ونيكت اختك وفتحتها كمان وجوزك هينيك اختك وانا بفشخك.. بس سكت وقولتلها متقلقيش انا مظبط كل حاجة.. وسحبتها من ايديها ومشيت معايا زي المسحورة وخرجنا لقيناهم قاعدين جنب بعض اووي ولازقين ف بعض وزي اللي كانوا بيعملوا حاجة ولما خرجنا قعدوا عدل بسرعه ودا لفت انتباه هناء اووي وبصت لبيدو وبصت لاختها وقبل ما تتكلم روحت قايل لهناء هيا فين درفه الدولاب اللي عيزاني اركبها دي.. وهناء بصتلي ومش فاهمه حاجة. وقالتي هااااه اي.. لقيت بيدو كان باصص باستغراب ولما لقي هناء مش فاهمه عرف ان دي نمرة انا عاملها عشان اخدها ف الاوضه.. راح بيدو ناطق بسرعه وقالي ااااه الدرفه اااه جوة جوة ف اوضه نومي.. روحي معاه يا هناء خليه يركبها اصل انا مش قادر اركبها.. بصيتله وغمزتله وقولتله متقلقش انا هركب الدرفه كويس اووي اصلها لازم تدق كويس وهوا بصلي وضحك وشيرين قاعده مبرقه ومش مصدقه الحوار اللي داير وان اختها هتتناك دلوقتي من صاحب جوزها روحت ماشي لغاية اوضه النوم وهناء واقفه باصه لبيدو وشيرين اللي لازقين ف بعض روحت واقف ع باب الاوضه وندهتلها ولفت وبصتلي روحت غامزلها وقولتلها متيلا تعالي.. وجات نحيتي روحت مادد ايدي وشاددها عليا وواخدها ف حضني وقافل عليها بايدي ف حضني ودخلت بيها الاوضه وانا بقفل الباب وببص لبيدو وشيرين وغمزتلهم بعيني وقولتلهم انچوي بقاا وقفلت الباب.. وخدت هناء ف حضني وقطعت شفايفها بوس وهريت بزازها تقفيش ع الواقف وخليت وشها لباب الاوضه وطلعت زبي وحطيته ف كسها ع طوول وصرخت ااااه.. وانا سامع برة ضحك بيدو وشيرين وانا عمال ارزع ف كسها وجسمها بيخبط ف الباب وتهبيد صوت لحمها وخبط جسمها ف الباب واضح اووي مع اهاتها.. روحت لاففها وخليت ظهرها للباب ورفت رجليها الاتنين ع ايدي وركبها زبي وايديها لافه حوالين رقبتي وزانقها ف الباب ونازل ترزيع ف كسها وهيا تصرخ وتتاوه بصوت عالي.. ولقيت بيدو من برة بيقولها اي ياحبيبتي مالك.. هوا ركب الدرفه ولا اي.. لقيت هناء بترد لوحدها وتقول بصوت عالي مع اهاتها اللي مبقتش قادرة تكتمها.. ااااااه ركبها اوووي اااي اااه اوووف امممم.. وهوا برة بيضحك ويقولها خليه ياكد عليها كويس ويضحك وانا نازل نيك ف هناء واخرج زبي من كسها احطه ف طيزها وهريتهت نيك ف كل الاوضه وبرة بيدو مع شيرين بيقرب منها اكتر وبيلف ايده يحطها ع كتفها وهيا بتقوله اي دا في اي.. بيقولها اي مالك يا شيرين وبعدين منا عارف كل حاجة وستر وغطا عليكي وبعدين بصراحه انتي عجباني اووي وراح مقرب منها وحط شفايفه ع شفايفها وباسمها وهيا غمضت عنيها وسابته يبوسها وبعد كدا فتحت وباين عليها الهيجان وقالتله بس مينفعش انت جوز اختي واختي لو عرفت هتعمل مشكله.. قالها متخافيش اختك مش هتقول حاجة وبعدين ما انتي شايفه انا سايبها تتبسط اهوه.. وقام واقف وواخدها للاوضه التانية ودخلت حضنها وبقا يبوس فيها ويقفشلها ويقولها جسمك عاجبني اووي يا شيرين بحبك انتي وشيرين بعد ما سمعت كلمتين بيدو سلمت نفسها ليه وقلعت هدومها وبيدو بقا بياكل كسها اكل وهيا صوتها واهاتها بقت بتعلي وتتاوة وتصرخ لما تجيب وهناء سمعت صوت اختها وقالتلي اي دا انا سمعت صوت اختي بتتاوة.. هوا بيحصل اي برة وكانت راكبه زبي وبتتنطط عليه.. وبتقوم من عليا عشان تخرج روحت قايم وجايبها من شعرها وراميها ع بطنها ع سرير ولسه ايدي ماسكه شعرها وهيا بتصرخ ااه سيب شعري روحت راكب عليها وراشق زبي ف طيزها مرة واحده وبقيت برزع قووي وهيا تصرخ واقولها اي يالبوة انتي عايزة تتبسطي لوحدك ومش عايزة حد غيرك يتبسط ولا اي هاااه.. لقيتها بتلف وشها ليا وفهمت كلامي وبتبصلي وببتوجع وبتقولي انت قاصددككك اااه هوااا. مع اختتتي بعملوا اااه اااي زيننا.. روحت نايم بجسمي عليها وبقيت طالع نازل قووي وزبي بيحفر ف طيزها وقولتلها ااه جوزك بينيك اختك.. سيبه يتبسط عشان افضل ابسطك.. اختك هايجه اكتر منك.. كبرت وعايزة اللي يطفي نارها.. وهيا هاجت اووي وقالتلي اااه اااه يعني انت بتنيكني هنا واختي بتتناك بره اااي اااه.. قولتلها وهخرج من عندك انيك اختك.. وهيا هاجت من كلامي وفكراه كلام واندمحت وقالتلي ااه براحه عليها بس هيا صغيرة وانت اووف زبك اااي تخيييين اااه وكبيررر يالهووي نزل بقاا طيزي اتهرت اااه اااه روحت راشق زبي كله ف طيزها وهيا صرخت اووي ونطرت لبني ف طيزها وهيا اوووف يبحرق ااه ااااح امممم يالهوي كل دا لبن كفاية كدا.. ااااح وبيدو بعد لما خلص اكل ف كس شيرين قام واقف ومطلع زبه وحطه ف كس شيرين وفضل ينيك فيها وهيا حاسه بزبه بس مش قووي عشان زبي قصير شوية ومش تخين وانا كنت نايها بزبي وكسها واسع شوية وفضلت تتاوة معاه لغاية لما قرب يجيبهم قام نطرهم ف الاندر بتاعها وقام لبس هدومه وخرج ف الصاله وانا حسيت بيه بره.. روحت قايلها انا هخرج دلوقتي وبيدو هيدخل ينيكك.. وياريت متخرجيش دلوقتي.. بصتلي وقالتلي هو في اي بيحصل من ورايا.. قولتلها جوزك ناك اختك دلوقتي وهيدخل ينيكك بزبه اللي كان ف كس اختك وانا هنيك اختك بزبي اللي كان ف كسك.. بصلي اووي وقالتلي يالهووي هيا وصلت للدرجاظي ومفعوصه الرقبه دي ساكته ومبتقولش ليه.. يالهوي لتكون ضيعت نفسها وخرجت جري ع بره وهيا ملط ولبني مغرق طيزها ونازل ع وراكها وبصت لقيت بيدو قاعد برة وخرجت ع الاوضه لقيت اختها بتقوم من ع سرير ولسه هتمسك اندرها وقامت هناء شداه من ايديها وبصت لقيته كله لبن وبصت لاختها وقالتلها لبن مين دا يابت انطقي.. شيرين خافت وقالتلها دا دا لبن جوزك.. قامت هناء بصتلها وقالتلها اتفتحتي يابت.. شيرين بصتلها والدموع نازله من عنيها وبتهز دماغها اااه.. قامت هناء رمت الاندر ف وشها وبقت نازله تلطيش ف وش اختها وشيرين بتحاول تغطي وشها وبتعيط.. روحت جاري ع هناء وشاددها من قدام اختها ولاطشها ٤ اقلام جامدين قدامهم كلهم وقولتلها اختك مغلطتش واللي حصلها دا انا السبب فيه.. لقيت هناء مبرقه وبتبصلس اووي وبتقولي بصوت ضعيف.. ااانت.. قولتلها ااه انا غصب عني وعنها حصل اللي حصل وانا هعملها عمليه هترجع فيها عود كبريت زي ماكانت والعمليه دي قبل دخلتها باسبوع.. ولقيت شيرين هديت م العياط وقامت اتفتحت بالكلام ف اختها وقالتلها انتي هتعملي عليا شريفه يا هناء.. انا عارفه من زمان علاقنك باحمد وشوفتكو ف المخزن بتاع المحل وعلي فكرة بقااا من وقتها واحمد بينام معايا من ورا زي ما بينام معاكي بظبط وعمري ولا انا ولا هوا فكرنا نحسسك بدا عشان انا خوفت ع مشاعرك وحبيت اسيبك تتبسطي معاه براحتك وكمان بعد الحواز بينام معاكي قدام جوزك وعادي.. وهناء حطت ايديها ع وشها ووطت ف الارض وبتقول لاختها بس بس كفاية وهتعيط.. شيرين قالتلها لا مش بس.. بصلي لنفسك يا هانم اني قدامي ملط ولبن صاحب جوزك ماليه طيزك ونازله ع وراكك وصويتك اللي كان مالي الشقه.. بقا كله دا حلو ليكي ولما يبقي ليا يبقي وحش.. لقيت هناء قامت وحضنت اختها اووي وقعدوا يعيطوا شوية ف حضن بعض.. وقالتلها متخافيش يا حبيبتي خلاص هنرجعك بنت زي ما كنتي.. بس لغاية لما العملية تتعمل اوعديني تحافظي ع نفسك عشان متحبليش.. شيرين قالتلها متخافيش يا هناء انا مش صغيرة وفاهمه كل حاجة وكمان مش هخلي حد يلمسني ابدا عشان متبقاش فضيحه.. هناء حضنتها اووي وقالتلها برافوو عليكي برافوو.. قولتلها طيب اظن انها من حقها بردوو تتبسط زي ما انتي بتتبسطي لغاية لما تتجوز.. هناء بصتلي وبصتلها وقالتلي يبقا يحصل هنا قدام عيني.. قامت شيرين حضنت اختها وقالتلها وانا موافقه طبعا انتي اختي وصحبتي.. وباسوا بعض.. وبعدين هناء بصت لبيدو من فوق لتحت وقالتله بتناكه وقرف.. بس انت.. ومشيت خطوتين لبرة ومدياله ظهرها ولبني مغرق طيزها ولفت ايديها ورفعت صباعها وشاورتله.. تعالي ورايا.. وهوا بصلها وضحك وقالها حاضر يا روحي.. وخرجوا وانا حضنت شيرين اووي وبقفش ف بزازها وبرضعهم وهيا بتتاوة وتقولي طيب اقفل الباب اتكسف كدا اختي شيفاني وتبص علينا.. وبلف وشي لقيت هناء واقفة ف الصاله ووشها لينا بتتفرج علينا وبتلعب ف كسها وبيدو وراها قاعد بيلحس طيزها ولبني وينزل يلحس كسها.. وبصيتلها وغمزتلها وضحكت ولفيت لشيرين وقولتلها شكلها مبسوط وهيا شيفاني هنيك اختها.. وبقيت برضع واقف ف شيرين وهيا بقت بتتاوة اووي ونزلت فتحت رجليها وطلعت زبي قدام هناء ودخلته ف كس شيرين وهيا صرخت اااه براحه اممم بتاعك تخين اوووي اااي.. قامت هناء قالت بصوت عالي كله محن.. براحه علي اختي ياحمد كسها لسه مفتوح وضيق.. وشيرين سمعت وسخنت وبقت بتتاوة ااااه اووي اااي اممم كمان اااح ناار وصرخت وجابتهم وانا نازل نيك فيها.. روحت قالبها ع بطنها ودخلت زبي ف كسها من ورا وبقيت بنيك فيها اووي وهيا وتصوت ااه مش قادرة كفاية اااي مممم طلعه كسي ولع ياحمد اااه حطه ف طيزي شوية مش قادرة.. وهناؤ اول لما سمحت كدا قامت داخله الاوضه علينا ومسكت زبي وشدته من كس اختها ونزلت فيه مص ونزلت ع كس اختها تلحس فيه واختها تصرخ ااح يا هناء بتعملي اي ف كسي ااام اااح ونطرت تاني وهناء بتلحس شهوة اختها وطلعت بلسانها لخرم طيزها تلحسه وشيرين بتتلوي ع سرير وهماء بتلحس وتبعبص ف طيز اختها وتدخل صباع وتنيك ف طيزها وقامت ماسكه زبي مصاه ومدخلاه ف طيز اختها وشيرين صرخت اااه براحه يا هناء زبه كبير دخليه براحه.. قامت هناء مدخله صباعها ف كس شيرين للاخر وبقت تنيكها وتقولها هو اول مرة يدخل ف طيزك يالبوة.. يعني كان بيخرجه من طيزي يحطه ف طيزك يا وسخه.. ولا كان بيخرجه من طيزك يدخله ف طيزي يا وسخه.. وشيرين هاجت اووي وبقت تقولها اااه ااه الاتنين الاتنين يا هناءء براحه كسي وطيزي اتفشخوااا ااه.. وف لحظه لقينا بيدو داخل الاوضه ووقف قدام وش شيرين وطلع زبيه وشيرين مسكته تمصه ع طوول قامت هناء مزوده النيك ف كس اختهت وتقولها مش تستاذني مني قبل ما تمصي زب جوزي يا وسخه.. وشيرين صرخت اااه كسسسييي اااه ممكن امص زب جوزك يا هناء امم ارحمني ياحمد نزل لبنك طيزي اتهرت ااي سيبي كسي يا هناء ااه فشختوني اااه ونطرت شهوتها وجسمها كله اترعش وبيدو بيضرب عشرة ع وشها ونزلهم ع وشها وانا نزلتهم ف طيزها وطلعت زبي من طيزها وهناء هجمت ع زبي تمص فيه وتنضفه ونزلت لحس ف كس وطيز اختها ونضفت اللبن وشهوتها وقامت اترمت جنب اختها وشدتني عليها ونمت عليها وفضلت تبوس فيها وزبي وقف قامت مدت ايديها لزبي ودخلته ف كسها وشهقت وقالتلي افشخني وورملي كسي مش قادرة.. وبقيت بنيكها بعنف وهيا تصوت وتمسك ف السرير لغاية لما جيت اجيبهم قالتلي انطرهم ع كسي من برة غرق كسي بيهم.. وفعلا نطرتهم ع كسها وغرقته بلبني.. قامت لفت لاختها وعملت معاها وضع المقص وبقت بتحك كسها ف كس اختها ولبني بيتدعك بين اكساسهم والاتنين ماسكين بزاز بعض تقفيش ورضاعه لغاية لما جابوا شهوتهم سوا وهديوا وبصوا لبعض وضحكوا وحضنوا بعض وناموا سوا ع سرير ف حضن بعض.. وانا بصيت لبيدو وقولتلهم اظن بعد كدا كل حاجة هتبقي سهله والسكه اتفتحت وبصيتله وضحكت وهوا ضحك وقولتله انا همشي بقااا استنوني ف جزي جديد الجزء الثاني وطبعا سيبت بيدو ونزلت وقامت هناء بصت لاختها وقالتلها قومي يا حبيبتي استحمي كويس واغسلي نفسك كويس ونضفي اللبن اللي بقا مالي جسمك كدا وخدي اندر وسنتيان من بتوعي البسيهم وسيبي دول اغسلهم وابقي خديهم بكرا.. وقامت شيرين استحمت ولبست هدومها وسلمت علي بيدو وعلي اختها هناء ونزلت وهناء بصت لبيدو وبرقتله اووي واتكلمت معاه بجد وقالتله حسك عينك تقع بكلمه قدام اي حد عن اللي حصل دا او تجيب سيرة اختي بكلمه.. هوا بصلها وخاف شوية منها وقالها لاا لااا متخافيش مش هغتح بوقي ابدا.. قامت هناء بصتله اووي وقالتله شاطر ودا لمصلحتك.. قالها فاهم فاهم.. قالتله طب قولي بقااا يا حبيبي بصراحه هوا احمد بينتم مع امك كمان صح ومن زمان وانت عارف بردوو.. بصلها اووي واتخض وقالها اااا.. ممم.. قامت هناء شخطت فيه وقالتله متنطق يا عرص.. قام اتخض منها وقالها اااه ااه بس متجيبيش سيرة قدام مامي عشان خاطري ابوس ايدك.. ووطي ع ايديها يبوسها وهيا سيباله ايديها وف اللحظه دي هناء عرفت انها بقت هيا اللي مسيطره عليه وعلي الموقف كله.. قامت قعدت قدامه وحطت رجل ع رجل زبتهز رجلها وبتفوله متخافش يا حبيبي انا مش هقةلها اي حاجة.. وبيدو هدي وخد نفسه شوية ولقي هناء بتقوله انا عايزة اشوف احمد وهوا بينيك امك هنا ف البيت.. قام بصلها قووي وقالها اااي انتي بتقولي اي بس.. طب ازاي.. بلاااش يا هناء خلينا زي ما احنا كدا احسن.. قامت وقفت قدامه وبصتله اووي وقالتله مش انت نيكت اختي ياخول.. انا بقي عايزة امك تتناك واشوفها كمان عشان اضمن انك متفتحش بوقك بكلمه واعمل حسابك بقا مش هتلمسني تاني غير لما اللي قولته يحصل.. وسابته ودخلت الاوضه قفلت علي نفسها بالمفتاح وقالتله من ورا الباب يالا يا حبيبي بقا نام ع الكنبه لغاية لما كلامي يتنفذ.. وسابته قاعد محتار ونامت وانا مشيت وروحت البيت ولقيت ام بيدو طبعا لوحدها عشان امي وخالتي مع اخواتي وكنت هلكان م النيك ودخلت حضنتها وقالتلي مالك ياحبيبي شكلك تعبان.. قولتلها اااه جسمي كله واجعني.. قالتلي ادخل خد شاور وتعالي اعمل احلي مساج يفك كل جسمك وترتاح.. ودخلت خدت الشاور وطلعت م الحمام ملط ونمت ع سرير وهيا قلعت وبقت بالسنتيان والاندر بس وقعدت ع السرير وحطت زيت ع جسمي وبدئت تدعك ف جسمي وتدلك ف جسمي وحسيت براحه وجسمي ارتخي وغمضت عيني ونمت وهيا عماله تدلك ف جسمي لغاية لما وصلت لزبي وبقت تدعك فيه وزبي وقف ف ايديها بس عيني تقيله ومش قادر افتح ابصلها وسايبها براحتها خالص وهيا قامت خدت زبي ف بوقها وبقت تمصه براحه وكانها بتعمله مساج بشفايفها وتبلع ف زبي اووي وهاجت وبقت بتبلع زبي اووي وتخرجه براحه وهيا قافله بشفايفها عليه.. وامي رجعت البيت تاخد هدوم للبنات عشان يغيرولهم ف المستشفي وجات ع اوضتي وسمعت صوت المص بلوق بلوق بلوق.. قامت وقفت ع الباب الاوضه اللي اصلا مكانش مقفول لاننا لوحدنا وواقف تتفرج ع ام بيدو اللي بتمصلي زبي وانا نايم خالص وف لحظه وام بيدو واخده زبي كله لغاية زورها ونطرت لبني كله ونزلت ف زورها وبوقها اتملي وبقا نازل اللبن من بوقها وبتمصله وتشفطه من زبي وايديها بلتعب ف بضاني لغاية لما شفطت اخر نقطه لبن ف زبي وبترفع وشها من زبي ولقت امي واقفه بتتفرج عليها قامت ام بيدو اتخضت وجات تتكلم قامت شرقت من لبني اللي لسه لازق ف زورها وقعدت تكح واللبن يطلع لشايفها تلمه تاني بلسانها وتبلعه بسرعه وبصت لامي وهيا قايمه بالسنتيان والاندر بس وبتقول لامي.. اااهلا اهلا.. اااصل اااحمد ااااه كان تعبان وقولت اعمله مساج يرتاح.. راحت امي بصتلها اووي وقالتلها ااه منا واخده بالي انتي عملتيله مساج وريحتيه اووي.. قامت ام بيدو بصت لامي وحطت وشها ف الارض وقالتلها انا مكسوفه منك اووي ومش عارفه اقولك اي وعارفه انتي عايزة تقولي اي.. بس انا مش شرموطه يا ام احمد ومفيش راجل لمسني غير ابنك وانا سلملتله نفسي بعد لما لقيت فيه الراجل بجد اللي عرف يحتويني.. انتي واحده زي وعارفه الواحده مننا ف السن دا بتبقي عايزة اي.. امي بصتلها وطمنتها وقالتلها متخافيش ياختي انا عارفه ان ابني بينام معاكي من زمان وسيباه عشان عارفه الواحده ف السن دا بتبقي نفسها ف واحد بصحته وبتبقي ف عزها ف السن دا.. وانتي مريحه ابني ع الاخر ومبتقوليلوش لا ابدا وبيعمل اللي عايزة معاكي ومدام هوا مبسوط وانتي مدلعاه خلاص خليكوا مع بعض انا معنديش مشكله.. وام بيدو ابتسمت وحضنت امي وقالتلها الجدعنه دي مش غريبة عنك وابنك طالع راجل وجدع ويسلم تربيتك.. امي بصتلها وقالتلها تسلميلي يا حبيبتي اسيبكو سوا بقا واخد انا شوية هدوم للبنات وارجع المستشفي.. وكل دا وانا سامع الحوار اللي داير بينهم ومغمض عيني وعامل نايم.. وامي خرجت وام بيدو رجعت تاني نتمت ف حضني وحضنتها ونمت وانا حاضنها ونمنا ف حضن بعض للصبح وصحيت لقيتني حاضن ام بيدو وزبي لازق ف طيزها وايدي قافشه بزازها.. وهيا حست بحركتي وانا بتقلب وبقوم وقامت قعدت جنبي وقالتلي اي نمت كويس.. قولتلها تسلم ايدك بجد محستش بحاجة.. بصتلي وقالتلي خالص خالص.. قولتلها خالص.. ليه حصل اي.. قالتلي اصل وانا بعملك مساج بتاعك وقف ومصيتهولك اووي وانت نزلتهم ف بوقي كلهم ولقيت امك واقفة بتتفرج عليا وشافت لبنك اللي مالي بوقي وانا ببلعه واتسكفت منها اووي وانا ف الموقف دا ولابسه زي منا كدا بس هيا طلعت اجدع مني وقالتلي انها فاهمه كل حاجة ومعندهاش مشكله تفضل علاقتنا سوا.. بصيتلها اووي وقولتلها انا امي تعرف عني كل حاجة ومبخبيش عنها اي حاجة ابدا.. قالتلي انا حبيتها اووي وانها بجد فهمت وقدرت مشاعري.. قولتلها مهي ست زيك وفاهمه.. قالتلي بس انا لازم ارجع بيتي بقا انا تقلت اووي بصراحه وكمان مش كل مرة امك تشوفني معاك كدا.. بصيتلها اووي وقولتلها بتتكسفي.. قالتلي بدلع ايوة بتكسف طبعا.. قولتلها معايا متتكسفيش.. وف اللحظه دي تليفونها رن وبتبص فيه لقيته بيدو بيكلمها قامت ردت عليه وفتحت الاسبيكر وقالتله اي يا حبيبي عامل اي مع عروستك.. قالها تمام يا مامي وحشتيني اووي.. قالتبه وانت يا حبيبي وحشتني.. قالها مش هترجعي بقا يامامي البيت.. قالتله هرجع يا حبيبي بس سيباك تتهني بعروستك شوية.. قالها خلاص هتيجي انهارده تتغدي معانا وتقعدي بقا.. وطبعا هيا بتكلم بيدو وانا بقفش ف بزازها وهيا بتدلع وتتمايص وبتقولي ااه ااي براحه بزي ياحمد استني اكلم ابني طيب.. وبيدو بيكلمها عادي خالص وكانه مش سامع حاجة.. روحت قولتله اي يابيدو هتفضل تكلم امك كتير كدا متسيبهالي بقا اتمتع بيها شوية متبقاش رخم ما انت معاك هناء روح اتمتع بيها.. وف اللحظه دي سمعت صوت ضحكه هناء وبتضحك ضحكه زي الشراميط.. روحت قافل الاسبيكر بسرعه وقولت لام بيدو ادخلي انتي استحمي عقبال لما اكلم بيدو شوية.. وهيا قامت دخلت الحمام وانا بكلم بيدو وبقوله اي يابني هيا هناء سامعه ولا اي.. لقيت هناء بترد عليا وبتقولي ايوة ياروحي بيدو فاتح الاسبيكر وكمان انا اتفقت معاه اتفاق وهوا حر بقا.. روحت قولتلها اتفاق اي دا.. ومحدش منهم رد روحت شاخط ف بيدو وقولتله متنطق.. قالي ااصل هناء عايزة مامي تيجي هنا وعيزاك تنام معاها وكمان تشوفكوا او مش هتخليني المسها تاني ياحمد.. روحت قولتله ادي التليفون لهناء.. وهناء ردت ايوة يا روحي.. قولتلها الكلام دا صح.. قالتلي ايوة صح.. قولتلها وانا م افق بس بشرط زي ما هنيك امه وانتي هتشوفيها هنيكك اني كمان وهيا تشوفك ودا اللي عندي.. قالتلي انا بالنسبالي موافقه لو جوزي هيوافق يسيب صاحبه ينام مع مراته بعد ما ينام مع امه.. قولتله اي يابيدو رايك.. بيدو رد بصوت كله حيرة وقالي مش عارف ااصرف ياحمد بجد اتصرف انت انا مش عارف افكر.. قولتله خلاص يبقي نتغدي كلنا سوا انهارده وننفذ اللي قولناه وقفلت معاه وام بيدو خرجت م الحمام وطبعا فضلت اقفش فيها شوية وابعبص كسها واهيجها ولما لقيتها بتهيج خلاص وهتسلملي نفسها قومت سيبتها وقولتلها البسي يالا عشان هنتغدي كلنا عند بيدو انهارده.. بصتلي بمحن وقالتلي طيب مش نخلص الاول انا عوزاك.. قولتلها مش وقتو عشان منتاخرش عليهم وقربت من ودنها وبوست رقبتها وسخنتها اكتر وقولتلها بعد الغدا هبقي ادخل انا وانتي اوضتك واريحك.. بصتلي اووي وقالتلي يالهووي ازاي والبت هناء هتبقي هناك لااا مش ممكن.. قولتلها هناء علي فكره مضايقه شوية من بيدو.. بصتلي وقالتلي ليه مالهم دول عرسان جداد.. قولتلها ما دي المشكله.. قالتلي في اي ياحمد قولي علي طوول انا حسيت من صوت بيدو انه مش مبسوط فهمني في اي.. قولتلها بصراحه ااصل ااصل.. اصل بيدو مش قادر يبسط هناء زي ما ببسطك كدا وانتي فاهمه الست بتبقي محتاجه اي.. بصتلي وايديها ع زبي بتحسس عليه وقالتلي ايوة عارفه الواحده مننا بتبقي محتاجه راجل اووي معاها وضحكت.. قولتلها بظبطت كدا وابنك يعني بيخلص بسرعه اووي وهيا مبتلحقش وكمان يعني قالي ان بتاعه مش قد كدا.. بصتلي وقالتلي طيب وانت هتعمل اي.. قولتلها هحاول اتكلم معاه هوا ومراته شوية واهديهم يعني وكدا واسيبهم يدخلوا اوضتهم واخدك انتي ف اوضتك بقااا.. بصتلي وقالتلي بلاش ياحمد عشان خاطري خايفه مرات ابني تشوفنا وتبقي فضيحه.. قولتلها متخافيش انا اكيد مش هعملك مشكله انتي عارفه انتي بنسبالي اي.. قامت وحضنتني وقالتلي عارفه يا حبيبي.. ولبسنا ونزلنا روحنا عند بيدو البيت وامه دخلت وبيدو حضنها وهيا حضنته وفضلوا شوية يحضنو بعض ودخلت لقيت هناء لابسه هوت شورت فيزون من غير اندر والشورت داخل بين طيازها وكسها وراسمهم اووي ومجسمها ولابسه بدي كت من غير سنتيان وبزازها بتترج زي الجيلي وحلماتها واقفين وباينين اووي وبزازها يعتبر كلها طالعه م البدي ودخلت ام بيدو واتفاجئت من لبسها وسلمت عليها وحضنتها وباستها بردوو ودخلنا قعدنا وام بيدو بصت لابنها بيدو وقالتله اي ياعريس طمني غامل اي انت ومراتك.. قامت هناء بصاله وعاوجه بوقها من غير ما تتكلم وام بيدو اخدت بالها وهناء قامت وقالت انا هقوم اجهز الاكل.. وقايمه تمشي قدامنا وطيازها قابه ومدورة وبتههز زي الجيلي ف الشورت وانا باصص عليها وام بيدو باصه عليها وبصت شافتني قامت خبطتني بكوعها ف ايدي وقالتلي لم عينك شوية.. قولتلها مش شايفه البت جسمها جامد ازاي وضحكت.. قامت ام بيدو بصت لابنها وقالتله اي يابني مالك.. احمد حكالي وقالي.. لقيت بيدو بصلي ووشه مخضوض وافتكر اني قولت لامه ع كلام مراته.. روحت متكلم قبل ما هوا يتكلم وقولتله اه يا بيدو انا قولت لامك اللي انت قولتهولي انك بتخلص بسرعه ومش قادر تبسط هناء ف السرير.. وبيدو فهم الحوار وقالي ااااه اعمل اي طيب انا اول لما بحط بتاعي ودقيقتين مبستحملش السخونه بتاعتها وبينزلوا مني بسرعه.. قامت امه ضحكت قووي وهوا ضحك وقالتله ياموكوس هيا لما بتسخن كظا بتبقي عايزة اكتر… انت مش زي صاحبك خالص.. وبعدين ياواد انت مش عارف اني حاية انا واحمد انهارده.. قالها ااه.. قالتله طيب ازاي تسيب مراتك تلبس كدا قدام صاحبك.. بصلها وقالها اي يامامي هو احمد غريب يعني عننا.. وبعدين منا بشوفه معاكي من زمان وعادي يعني.. قامت م بيدو عوجت بوقها وبصتلي وقالتلي الواد خلاص بقااا.. وقامت رافعه صوابعها جنب دماغها زي القرون.. وتقصد انه بقا ديةث بقرون يعني.. قولتلها لا بيدو مش كظا ومبيبقاش كظا غير قدامي انا بس.. وبصيت لبيدو وقولتله صح يا بيدو.. قالي طبعا انت بس اللي بتدخل بيتي من زمان وتشوفهم عادي.. بصيت لامه وقولتلها شوفتي بقااا.. قامت ام بيدو بصتلي اووي وقالتلي ياخوفي من بعد كدا ويحصل اللي ف بالي.. بصيتلها اووي وقولتلها هوا اي دا اللي ف بالك بقا وخايفه يحصل.. قالتلي اووعي تكون فاكرني هبله.. نظرتك ع طيز هناء وهيا ماشية تقول انك ناوي علي حاجة.. قولتلها هوا انا اللي بيني وبينك حصل برضاكي ورضا ابنك والمرحومه امك ولا كان بالغصب… بصتلي وبصت لابنها ووطت وشها وقالت برضايا ورضاهم.. قولتلها بردوو لو هيحصل حاجة هيبقي برضاها ورضي جوزها ورضاكي انتي كمان قبلهم.. قامت بصتلي وبصت لابنها وقالتلي انت ممكن تنيك مرات ابني.. وبصت لابنها وقالتله وانت يا واد هتوافق صاحبك ينيك مراتك وانت عارف.. قالها يامامي منا سيبته ينام معاكي برضايا واحمد اثبتلي انه راجل بجد وانتي بقالك سنين معاه ومبسوطه.. ولو دا هيخليني انا ومراتي مبسوطين هسيبه ينام معاها زي ما بينام معاكي.. كل دا وام بيدو بتسمع ابنها وساكته ومش مصدقه اللي بيقوله.. وبيدو بيتكلم وامه بتسمعه وساكته وببص بعيني ناحيه طرقه المطبخ لمحت هناء واقفه متدارية وبتسمع كل الكلام اللي داير بينا وعيني جات ف عنيها ولقيتها بتتداري شوية وبتدخل المطبخ.. روحت قايل لبيدو انا هقوم ادخل المطبخ اشوف هناء خلصت ولا اي.. ولقيت ام بيدو بتبص لبيدو ولقيته ساكت خالص.. قامت قالتله ياواد صاحبك هيدخل المطبخ لمراتك وهيا لابسه لبسها دا لوحدهم.. قالها سيبيه يا مامي هوا مش غريب قولتلك.. وام بيدو ماسكه ف ايدي وبتبصلي بعطف وتقولي ياحمد عشان خاطري مش عايزة فضايح مش عايزة بيت ابني يتخرب.. قولتلها متخافيش انا هصلحله حياته وهسيبك معاه شوية تتكلموا وهجيلكوا تاني.. وسيبتهم وقومت وعنيهم معايا لغاية لما دخلت المطبخ.. روحت واقف ورا هناء ولزقت ف طيزها وقولتلها اظن انتي سمعتي كل حاجة طبعا.. لفت وبصتلي وقالتلي يالهوي انا مش مصدقه ودني لغاية دلوقتي.. معقول انا اتجوزت خول زي دا.. قولتلها من البدايه انتي عارفه كل حاجة.. قالتلي بس دلوقتي مبقتش عارفه دا حلم ولا حقيقه.. روحت ساحب ايديها وحاطتها ع زبي وقولتلها حقيقي اهوه.. قالتلي طيب انت هتنيكها وانا هشوفكو صح.. قولتلها لو عايزة كدا يبقي انا كمان هنيكك وهيا هتشوفك بردوو وكمان هتسيبي جوزك ينيك اختك براحته واي وقت يعوزها انتي هتتصلي بيها تجبيهاله ينيكها هنا قدامك.. بصتلي اووي ومش مستوعبه.. روحت مقرب منها وحاضنها وبايسها ف شفايفها وهيا ساحت وقربت من ودنها وقولتلها البنت لما كسها بيتفتح وبتتناك مبتقدرش تمسك نفسها تاني وبتبقي عايزة اي زب يدخل ف كسها ويريحها.. ولو سيبتيها كدا ممكن حد يضحك عليها بكلمتين وينيكها وينزلهم جواها وتحبل او يفضحها صح.. قالتلي بصوت كله محن صح اووي.. قولتلها يبقي تتناك من بيدو قدام عينك وتريح نفسها لغاية لما تتجوز وكمان انا هبقي بريحك.. قالتلي موافقه.. قولتلها اتفقنا يبقي بعد الغدا ننفذ وتدخل انتي وبيدو الاوضه وانا هاخد ام بيدة اوضتها وهنيكها ع طوول عشان بيدة مش هيستحمل وهينزلهم بسرعه وف اللحظه دي تتخانقي معاه وتزعقي جامد وتخرجي م الاوضه وتدخلي علينا فجاه وتعملي مصدومه ومتتكلميش ولا تلومينا خالص وعايزك تبقي ف صف ام بيدو فهماني.. قالتلي فهماك اووي طبعا.. قولتلها طيب انا هخرج بقا واسيبك تكملي الاكل.. قالتلي استني وقامت نزلت بركبها ع الارض ونزلتلي البنطلون وطلعت زبي ف ايديها.. قولتلها بتعملي اي يامجنونه مش قولنا مش دلوقتي.. قالتلي بس سيبلي نفسك وانا ف دماغي حاجة عايزة اعملها.. وقامت مسكتني من زبي وشدتني معاها ومشينا لاول الطرقه وبقينا قريبين جدا من بيدو وامه بس متدارين ف اول الطرقه.. ولقيت هناء نزلت ع الارض وخدت زبي ف بوقها ونزلت مص فيه زي المجنونه وصوت مصها بقا باين اووي بلوق بلوق بلوق بلوق وتطلع زبي من بوقها وتطلع من بوقها ااااح.. وصوت ام بيدو وابنها اللي كانوا بيتكلموا لقيناهم سكتوا مرة واحده واكيد سمعوا صوت المص وهيا نازله مص ف زبي لغاية لما قربت اجيبهم فومت ماسكها من شعرها وناطر لبني ف بوقها وهيا فضلت تبلع فيه لغاية لما خلصت قامت طلعت زبي من بوقها وفضلت تدعك راس زبي بلبني ع شفايفها وبقت شفايفها كلها لبن واللبن نازل تحت شفايفها وحطت زبي تاني ف البوكسر وفعترلي البنطلون وقالتلي خلاص اخرج يالا اقعد معاهم.. قولتلها مش فاهم انتي دماغك فيها اي.. قالتلي بدلع هتعرف بعدين يالا تخرج بقاا.. وخرجت وسيبتها وقعدت جنب بيدو وامه وام بيدو بصتلي اووي واكيد فهمت اللي بيحصل.. وقالتلي بغيره هوا انت اتاخرت جوة معاها ليه ياحمد.. قولتلها مفيش انا كنت.. ولسه هكمل ولقينا هناء خارجه علينا م المطبخ وجايبه ف ايديها صنيه فيها كوبايات عصير فراوله بلبن وجايبه كوبايه واحده بس عصير فراوله بس من غير لبن وحطت الصنيه قدامنا وقعدت وشفايفها كلها غرقانه بلبني ونازل لتحت شفايفها وام بيدو وبيدو بصولها اووي وانا كمان تنحت.. وهيا اخدت الكوبايات وبتقدمنا وموطيه وبزازها كلها باينه قدامنا وطبعا مش لابسه سنتيان.. وام بيدو بتبص لشغايفها اللي دايبه ف لبن زبي واخدت هيا الكوبايه اللي من غير لبن.. وقالتلنا عملتلكم فراوله بلبن وانا هشربها من غير لبن اصل بحب اشرب اللبن لوحده كدا بيبقي طعمه تحفه وهيا بتبصلي اووي وبتاخد اللبن من علي شفايفها بصباعها وتحطه ف بوقها وتمص صباعها بشرمطه اووي وام بيدو مبتنطقش وساكته وبيدو زي امه مصدوم م الموقف.. وشربت شوية وقامت قالتلنا هقوم ابص ع الاكل بدل ما يتحرق.. وهيا ماشبة قدامنا والشورت بقا داخل اووي بين طيازها ومحددهم قامت وهيا ماشية حطت صوابع ايديها كلها بين طيازها وحكتهم لفوق وتحت براحه ومحن وطلعت منها ااه بلبونه وهيا ماشية تهز ف لحم طيازها ودخلت المطبخ.. قامت ام بيدو بصتلي اووي وقالتلي احمد هوا اللي انا شوفته دا صح.. هوا اللي كان ع شفايفها داااا.. وملحقتش تكمل ولقينا هناء خارجه بالاطباق وبتقولنا يالا الاكل جهز.. وبقت تحط الاكل وقعدنا ع السفرة وبناكل وهناء كل شوية تحطلي ف طبقي اكل وتقطع لحمه وتحط ف بوقي وتقولي بدلع وحياتي كل دي من ايدي وتضحك وام بيدو بتبص ومش مصدقه اللي بيحصل وشايفه اهتمام هناء بيا وسايبه جوزها خالص.. وخلصنا الاكل وشالت الاطباق.. وبصتلي وقالت طيب عن اذنكم انتوا مش غرب بقااا.. وقامت شدت بيدو من ايده ع اوضه النوم وهوا قام معاها من غير ولا كلمه ودخلوا وهيا بصت علينا وقفلت الباب ودخلت.. ولقيت ام بيدو بتبصلي وبتقولي احمد هو في اي انا مش مرتاحه للي بيحصل دا.. هيا مصتلك ةانت نزلت ف بوقها صح متكدبش عليا.. قولتلها طيب تعالي ندخل اوضتك وحكيلك كل حاجة.. وشدتها ودخلنا اوضتها وحضنتها وببوسها لقيتها بعدت عني وقالتلي لا سيبني مش هيحصل بينا حاجة هنا وكمان غير لما اعرف اللي حصل اي.. بصتلها اووي وحبيت اسيطر عليها وقولتلها معني كلامك دا ان اللي بينا انتهي خلاص.. ماشي براحتك سلام وسايبها وخارج م الباب الاوضه ولقيتها بتجري بتشدني عليها تاني وبتقفل الباب وبتقولي مش هتمشي ومش هسيبك تبعد عني انت كل حياتي.. بقا بعد كل اللي بينا دا هتهجرني.. مش ممكن ابدا.. وبقت هيا بتحضني وبتبوسني ونسيت كل خاجة وف لحظه قلعتها هدومها ونيمتها وقولت استغل الموقف وانجز وحطيت زبي ف كسها وكان ناشف شوية مفيهوش ميه واتعمدت انيك فيها قووي ع الناشف وهيا اااي اااه براحه استني طيب اسخن شوية اااي اااه بيوجع اووي كدا اممم ااه هتعور اااااه وف اللحظه دي وانا نازل فشخ ف كسها سمعنا صوت هناء بتزعق لبيدو وبتقوله دي مبقتش عيشه انا زهقت انت اي مش راجل مبتعرفش تبسط واخده خلاص تعبت وفجاه لقينا الباب اتفتح وهناء واقفه فوق دماغنا وشايفه ام بيدو نايمه ع ظهرها وفاشخه رجليها وانا نايم عليها وزبي كله ف كسها ووقفت ساكته ومتنحه وشهقت وحطت ايديها ع بوقها وقالت هااااه اي دااا.. انتي يا ماما.. ومع مين مع صاحب ابنك وف اللحظه دي قومت من علي ام بيدو وزبي واقف قدامي وهايج ومنفوخ وهناء بصت لزبي اووي وفضلت مبرقه وعضت علي شفايفها واتنهدت وام بيدو قامت بسرعه بتغطي ف نفسها وتقول يالهوي يالهوي اتفضحت وعيطت.. قامت هناء قعدت جنبها ع سرير وحضنتها وقالتلها لا يا ماما متخافيش سرك ف بير وهناء بصتلي انا وبيدو وقالتلنا سيبوني انا وماما شوية لوحدنا.. وخرجت انا وبيدو برة وقولتله الخطه ماشية زي الفل.. وهوا باصصلي وقالي انا خايف ياحمد اووي من هناء.. قولتله متخافش هناء خاتم ف صباعي.. بصلي وقالي هيا هناء مصتلك صح.. قولتله ااه.. قالي انا قولت كدا لما شوفت اللبن ع شفايفها.. وبص لزبي اووي وقالي يالهوي زبك احمر اووي ليه كدا.. قولتله اصل كس امك كان ناشف وانا بنيكها.. لقيته وطي ع زبي وحطه ف بوقه وبيمصه.. قولتله يخربيتك بتعمل اي.. قالي بدوق طعم كس ماما وهوا ناشف من زبك وضحك وهنا مع ام بيدو ف الاوضه وبتهدي ام بيدو وبتقولها متخافيش ياطنط انا مش ممكن اقول حاجة ابدا انا عارفه كويس ومقدرة مشاعرك منا ست زيك بردو وعارف الست محتاجه اي.. وانتي بصراحه عرفتي تختاري وضحكت وخبطت ام بيدو عشان تضحكها.. وام بيدو هديت شوية وقالتلها بس ياهناء بقا انا مكسوفه اووي منك ومش قادرة احط عيني ف عينك بعد اللي حصل.. هناء لفت وش ام بيدو ليها وقالتلها متقوليش كدا انتي زي امس واحب اشوفك مبسوطه ولو دا هيخخليكي مبسوطه معنديش مشكله احمد يجيلك هنا كل يوم علي فكرة وام بيدو ضحكت شوية.. وهناء قابتبها بس يالهوي يا طنط احمد بتاعه يخربيته كبير وتخين يابختك بيه.. وام بيدو قالتلها بس يابت اختشي.. قامت هناء قالتبها بجد ياماما بتاعه كبير اووي اووي وتخين اووي اووي انتي بتستحميلة ازاي يدخل بتاعه كله دا فيكي.. قالتلها خلاص اتعودت عليه.. هناء بصتلها بخبث وقالتلها يابختك بيه بصراحه كان نفسي حوزي يكون بتاعه كدا.. ام بيدو بصتلها وقالتلها هوا الواد بيدو مقصر معاكي.. هناء عوجت بوقها وقالتلها بلا نيله دا تعبان خالص خالص مينفعش ببصله.. وام بيدو سكتت معرفتش ترد عليها.. قامت هناء قالتلها وهيا بتضحك وبتغمزلها وبتقولها طيب انا هخرج وابعتهولك تكملي بقااا.. قامت ام بيدو قالتلها لاااا لاااا انا هخرج معاكي خلاص بقااا.. ولقينا الباب بيتفتح وهناء حاطه ايديها ع كتف ام بيدو ووخداها ف حضنها وبتبصلنا وبتقولنا خلاص مفيش حاجة وطنط بردوو فهمتني وانا فهمتها وبصت لام بيدو وقالتلها مش كدا يا طنط.. وام بيدو بترد بكسوف وتقولها اه يا حبيبتي.. وجم قعدوا جنبنا قام بيدو بيحاول يقرب من هناء قامت هناء شخطت فيه وقالتله سيبني كظا ملكش دعوة بيا اوعي.. قومت قولت لام بيدو اقعدي معاه وكلميه شوية.. قامت هناء قالتلها ايوة يا طنط اتكلمي شوية مع ابنك وانا واحمد هنسيبكم شوية لوحدكم وقامت هنا واقفة وشدتني من ايدي وقالتلي تعالي نقعد لوحدنا شوية.. ودخلت معاها اوضه نومها وهيا بصت لام بيدو وبيدو وغمزتلهم وقفلت الباب وجات اترمت ف حضني وقالتلي انا مش مصدقه كل اللي بيحصل بس مبسوطه اووي اووي هتناك براحتي منك ف اي وقت قدامهم وقامت نزلت ع زبي مص زي المجنونه.. روحت شاددها بعنف من شعرها وراميها ع سرير ونايم عليها ونازل تقفيش بكل قوتي ف بزازها وهيا تصوت ااه حاس ااه بزازي وجعتني اهدي شوية اااي ااه اام.. ولقيتها خدت زبي بايديها وحطته ع كسها وقالتلي نيكني مش قادرة هموت عايزة اتناك كسي هايج.. وروحت مدخل زبي كله مرة واحده ف كسها للاخر وهيا صرخت وقالت اااه براحه وجعني.. وانا نازل دك ف كسها وهيا صوت اهاتها بقاا عالي اووي وصوت لحمها بيطرقع وانا متعمد انيكها قووي عشان تم بيدو وبيدو يسمعوا صوتها وبره بيدو قاعد مع امه بيتكلموا وبتقوله اي يابيدو مراتك اشتكتلي انك مش بتبسطها وبتخلص بسرعه.. قالها يامامي مبقدرش امسك نفسي وبينزلوا مني بسرعه.. وهيا قالتله طيب ابقي خرجه منها لما تحس انك هتنزل.. قالها مبلحقش يامامي هيا بتبقي مسكاني اووي عليها وبعدين ببقي حاطه كله جواها وهيا بتقولي دخله كله وبقولها كدا كله بتقولي مش حاسه بيه جوايا اووي ومبلحقش خالص وف اللحظه دي وهما بيتكلموا سمعوا صوت اهات هناء وصريخها وصوت لحمها اللي بيطرقع.. قامت بصت لبيدو وقالتله الحق يا واد صاحبك شكله نايم مع مراتك جوة ع سريرك… قوم بينا نشوف في اي.. وقامت هيا وبيدو وفتحت الباب ودخلوا وشافو هناء نايمه وفاشخه رجلها اووي وزبي نازل دك ف كسها وام بيدو وقفت مبلمه وبصتلنا وهناء شافتهم وبصت لام بيدو وقالتلها يالهووي كبير اووي ياطنط اااه بيوجعني اووي اااه انتي بتستحمليه ازاي دا كله يدخل فيكي اااي اااه اممم.. وانا نازل نيك فيها وحسيت اني هجيب وهناء حست بكدا وقالتلي قدامهم هتنزلك لبنك خلاص.. قولتلها ااه لبني هينزل اهوه.. لقيت ام بيدو ردت مرة واحده وقالتلي احمد نزلهم برا ياحمد اوعي ينزلوا منك جواها.. اوعي ياحمد هتحبل منك.. وف اللحظه دي سحبت زبي من كس هناء وبقيت بنطر لبني ع بطنها ووصل لبزازها وهيا اااه امم يالهوي بتاعك موتني بس حلو اووي اووي انا اتبسطت اووي وبقت بتاخد لبني بصوابعها وتحطه ع حلمه بزازها وتدعكهم بيها اووي وبقت بتدعك كسها بلبني.. وام بيدو قالتلنا خلاص كفاية كدا قوموا عايزين نتكلم شوية لو سمحتم.. وهناء قامت ملط زي ما هيا ولبني بيلمع ع بزازها وبطنها وكسها وراحت مسكت زبي قدامهم فضلت تمص ف زبي وتبلع اللبن وتقول اااح طمعه جنان.. شكلي مش هعرف ابعد عنه خالص وبتضحك بشرمطه.. قامت ام بيدو قالتلها بعصبيه وغيرة نسوان كدا.. يالا ياهناء قومي بقا لو سمحت عايزة اتكلم معاكوا شوية.. وقعدنا زي محنا كدا وام بيدو قالت لهناء بصي انا لا يمكن كنت اتصور دا يحصل ابدا ف يوم م الايام.. قامت هناء غاظتها اكتر وحطت ايديها ع زبي وبتحسس عليه وقالتلها بس اهو حصل ياطنط وبصراحه انا حبيت كدا اووي وبيتهيالي انتي كمان حبتيه زي منا حبيته صح.. قامت ام بيدو مسكت نفسها وقالتلها طب وبعدين ياهناء ناوية علي اي.. قالتلها ولا اي حاجة ياطنط انا حياتي زي ما هيا بيدو هيفضل جوزي وانتي حماتي.. قامت ام بيدو قالتلها واللي حصل دا نهايته اي.. قالتلها بصراحه ياطنط انا شكلي هحتاج احمد كتير يعوضني عن ابنك زي ما بيعوضك ومتخافيش انا هحبل من ابنك مش من احمد ارتاحتي.. ام بيدو بصتلي وبصتلها وبصت لبيدو اللي ساكت ومبينطقش كلمه.. وقالت لابنها وانت مش هتتكلم.. قامت هناء ردت وقالتلها ياطنط لو هيتكلم كان اتكبم من زمان وغمزت بعنيها لام بيدو.. قام بيدو قالها يامامي خلاص بقا احمد مش غريب وهناء اكيد مبسوطه وانا مبسوط طول ما هيا مبسوطه زي منا طول عمري مبسوط وانتي مبسوطه.. قامت ام بيدو اتغاظت من رد ابنها وقالتله حياتكوا وانتوا احرار وسابتنا وخرجت قعدت لوحدها ف الصاله وانا قولت لهناء كدا كل حاجة تمام.. قامت حضنتني وباستني من شفايفي قدام بيدو وقالتلي ايوة يا روحي كدا انا مبسوطه… روحت مقرب من ودنها وقولتلها طيب مش هتجيبي اختك لبيدو بقااا زي ما اتفقنا.. لقيتها بصتلي وضحكت وراحت لبيدو وحضنته وبصتله بلبونه وحسست بايدها ع زبه وقالتله اي ياحبيبي نفسك ف اي هاااه.. وهوا مش قادر يتكلم وهيجان.. راحت قالتله اي نفسك ف كس شيرين اختي ولا اي.. وعوا هاج من كلمتها وبقا يقولها وهوا بيتهته ااه اااه.. قالته يا عرص بقا عايز تنيك اختي وصاحبك ينيكني.. مكنتش اعرف انك عرص اووي كدا.. مش انت عرص.. قالها اااه ايوة ياروحي بحب اكون عرص ليكي اووي.. قالتله وانا كمان هعرص عليك انت واختي واجيبهالك تنيكها بس حسك عينك لسانك يقع بكلمه كدا ولا كدا قدام امك.. هقطعلك لسانك انت فاهم.. قالها حاضر حاضر.. قالتله طيب انا هخلي احمد ينيكني انا وامك هنا ف الاوضه وهتصل بهناء تيجي تنيكها ف اوضه امك بس اوعي تجيبهم جواها اصل انا عرفاك يادوب تدخله وتحكه حكه واحده وينزلوا منك وضحكت بشرمطه.. قالها حاضر حاضر.. قامت مسكت تليفونها واتصلت باختها وقالتلها بت ياشيرين.. اسمعي انا احمد عندي دلوقتي وانتي هتيجي عندي عشان بيدو جوزي نفسه فيكي يابت.. شيرين قالتلها ياهناء بيتعبني ويسيبني دا بتاعه صغير وبيجيب بسرعه.. قالتلها ياوسخه اسمعي اللي بقولك عليه وهبقي اخلي احمد يريحك بعدين بس تيجي دلوقتي.. قالتلها شيرين حاضر هلبس واجي اهوه.. وبيدو بص وضحك واتبسط اووي.. قامت قالتله اسمع يا خول انت.. لما تجيب بسرعه زي عادتك ابقي الحسلها كسها لغاية لما هيا كمان تجيب وترتاح متسيبهاش تنزل كدا قايدة نار.. قالها هريحها اووي حاضر.. وبصلنا وقالنا طب ازاي ومامي بره.. قامت بصتله وقالتله ملكش دعوة احمد هيقوم بالواجب معانا احنا الاتنين تكون انت خلصت مع شيرين وتنزلها وبعد كدا تخبط علينا وانا هفهم انها مشيت.. قالها حاضر.. قامت هناء قالتله اطلع اقعد برا بقااا.. وخرج بيدو ولقي امه قالبه وشها وهناء ندهت ع ام بيدو وهيا قامت ودخلت الاوضه وقالتلها ايوة.. قامت هناء قربت منها وقالتلها طنط انا بحبك اووي وزي منا قدرت مشاعرك لما شوفتكوا ياريت تقدري مشاعري انتي كمان.. قامت ام بيدو قالتلها انا معمديش راجل انما انتي معاكي جوزك.. قامت هناء قايلاها ياطنط ابنك زي قلته وعشان تعرفي اني مش مضايقه هخرج واسيبك مع حبيبك شوية.. وخرجت وقفلت الباب علينا وام بيدو بتبصلي وتقولي مش مصدقه ان فى واحده هتشاركني فيك انت بتاعي انا وبس.. قولتلها انا مش بتاع حد واديكي شايفه كلامها عن ابنك وياريت تفكري بالعقل شوية لو مريحتش مرات ابنك هتشوف حد يريحها وممكن يفضحها او تحبل منه وبردو فضيحه ف كل الاحوال.. انما دا بيحصل هنا قدام عينك وعين ابنك من غير فضايح.. وهيا اقتنعت شوية وسكتت وقربت منها بقيت ببوسها وهيا بتتمنع بدلع لغاية لما سابت نفسها وقومت مقلها ونازل عليها بزبي ف كسها وبقيت بنيك فيها وهيا مهتمتش حد يسمع ما خلاص واهاتها بقت عاليه.. قامت هناء فتحت الباب وقالتلي براحه ياحمد حماتي صوتها عالي اووي براحه عليها وضحكت وقفلت الباب وام بيدو حطت ايديها ع بوقها واهاتها مكتومه وف اللحظه دي شيرين جات وقامت هناء خدتها هيا وبيدو ودخلتهم اوضه ام بيدو وقالتلهم يالا انجزوا بقا وانت زي مافهمتك بقااا وسابتهم وخرجت قفلت الباب وراها.. وفتحت الباب علينا ودخلت وف اللحظه دي كنت نزلت لبني كله ف كس ام بيدو ومليته.. وهناء دخلت وبصت لام بيدو وقالتلها شكلك ارتاحتي خالص وضحكت وانا قومت من علي ام بيدو وهناء قامت مسكت زبي تمصه وبلع اللبن منه ونزلت فجاه بوشها قدام كس ام بيدو وطلعت لسانها وبقت بتلحس كسها وبتلحس اللبن اللي خارج منه وام بيدو اااه براحه يابت مش كدا اامم ااه يابت لسانك بيولعني تاني ااه وهناء بتدخل لسانها جوة كس ام بيدو اووي وتطلع اللبن وتبلعه وام بيدو هاجت اوي وبقت بتفرك ع سرير وقامت قفلت بوراكها ع دماغ هناء وصرخت ونطرت شهوتها وهناء نازله لحس ف كس ام بيدو وتبلع لبني وشهوتها مع بعض وقامت قالتلها يالهوي ياطنط انتي بتنزلي عسل ابيض حلو اووي.. وام بيدو قامت قعدت ع سرير ومش مصدقه كل اللي حصل.. قامت هناء نامت ع ظهرها وفشخت وراكها ومدت ايديها وفتحت كسها وقالت لام بيدو مش عايزة تدوقي عسلي انا كمان ياطنط وام بيدو بصتلها وبصتلي وانا هزيت دماغي بالموافقه.. ولقيت ام بيدو وطت ف وضع الدوجي ونزلت ببوقها ع كس هناء وبقت بتلحس براحه وهناء بتتلوي وترفع كسها اووي وتلزقع ف بوق ام بيدو وتفركه ف شفايفها اووي والمنظر ولعني اووي وزبي وقف تاني روحت واقف ورا ام بيدو وحاطت زبي ع خرم طيزها ومدخله ف طيزها ووجعها وقامت عضت ذنبور هناء وهناء صرخت م المتعه اااه ذنبوري ياطنط ااه ااام بتلحسي حلو اووي.. وانا بنيك ف طيز ام بيدو وهيا بتتاوة وهناء تقولها بيوجعك ف طيزك ياطنط وام بيدو اااه اووي اووي.. وهناء تقولها كبير اووي وتخين صح.. وام بيدو هاجت اووي وقالتلها ااه اااه شقني اااه اممم وهناء مسكت ام بيدو من شعرها ودفنت وشها علي كسها وقالتلها قطعي كسي ياطنط مش قادرة ااااه ونطرت شهرتها ع بوق ام بيدو وام بيدو بقت بتتوجع وبتلحس وتبلع شهوة هناء وقامت ام بيدو نزلت بجسمها ع سرير وزبي خرج من طيزها وقالتلي ااه كفاية حرقتني اووي ياحمد.. ولقيت هناء نامت ع بطنها جنب ام بيدو وقالتلي كمل ف طيزي انا ياحمد اهريني.. روحت مدخل زبي ف طيز هناء مرة واحده قامت عضت المخده وصرخت اااااه كبير اووي ياطنط اااه تخين اووي ااااه كله كان ف طيزك وام بيدو تقولها كله ياهنا بيدخل يخبط ف مصاريني جوة وهناء ااه ااام بيوجع ااه حلو اووي اووي اااه.. وام بيدو تقولها يعني مبسوطه كدا ياهناء.. قالتلها اووي اووي اااه اممم اه ياطنط.. ولما قربت اجيب لقيت نناء بتقولي هتنزل لبنك.. قولتلها ااه.. قالتلي نزل علي كسي من برة ياحمد نزلهم وسحبت زبي وبقيت بنطر لبني ع كسها من برة وقامت هناء عملت زي ما عملت مع اختها ودعكت لبني ع كسها وقربت من ام بيدو وعملت وضع المقص وقربت كسها منها وبقت تدعكه ف كسها ولبني بين اكساسهم وام بيدو هاجت اووي م الحركه دي وهماء بقت تقولها مبسوطه ياطنط وام بيدو بتتاوة مش قادرة تتكلم وبقت هيا وهناء قافشين ف وراك بعض وبيدعكوا اكساسهم اووي ف بعض وهيجانين وف اللحظه دي وانا واقف بتفرج عليهم لقينا بيدو بيخبط ع الباب وفتح ودخل وشاف مراته وامه بيدعكوا اكساسهم ف بعض وهيجانين وام بيدو فتحت عنيها وبصت لابنها ومش قادرة تتكلم الشهوة وقاموا صرخوا الاتنين مع بعض وجابوا شهوتهم سوا وجسمهم هدي وهماء نامت فوق ام بيدو وبزازهم ع بزاز بعض والاتنين بينهجوا وعرقانين.. قام بيدو بصلي وبصلهم.. روحت قولتله هاه اي رايك مراتك وامك اتصالحوا خلاص.. قامت هناء باست ام بيدو من شفايفها وقالتله انا حبيت امك اووي يابيدو وخلاص هتعيش معانا هنا علي طول.. وبصت لام بيدو وغمزتلها وقالتلها مش كدا ياطنط.. وام بيدو بتنهج وقالتلها ااه اااه.. قامت هناء قربت من بيدو ووطت قدامه وفتحت طيزها بايدها وقالتله بلبونه ودلع بص صاحبك عمل فيها اي وبيدو بص لقي خرم طيزها مفتوح واحمر.. قامت هناء وقفت وقالتله وعمل كدا كمان ف طنط ولفت وبصت لام بيدو وقالتلها مش كدا ياطنط.. وام بيدو هزت دماغها من غير ما تتكلم.. قام بيدو قالها يعني مبسوطين.. قامت هناء قربت مني وايديها ع زبي وبتحسس عليه وقالتله اتبسطنا اووي وهنفضل كدا نتبسط علي طول.. وبيدو ضحك وقالها انا عايزكوا مبسوطين دايما.. بصيتلهم وضحكت وقولتلهم طيب حيث كدا بقا اسيبكم وامشي وانا مطمن انكوا بقيتوا زي السمن ع العسل.. لقيت هناء بتحضني وبتقولي متبات معايا انهارده.. بصتلها وقولتلها روحي باتي ف حضن جوزك.. قامت بصتلي وضحكت وقالتلي طيب بات ف حضن طنط.. قولتلها معلش مرة تاني عشان عندي كذا مشوار.. وسيبتهم ونزلت.. وماشي ف الشارع لقيت تليفوني بيرن ولقيت رقم امي.. ورديت عليها قولتلها اي خلاص هتروحوا البيت.. قالتلي لا بيت اي اخنا ف المستشفي خالتك بتولد دلوقتي.. قولتلها جايلكم حالا.. وروحت ع المستشفي.. ودخلت الجناح الخاص بيهم ولقيت اخواتي كل واحده نايمه ع سريرها وابني او بنتي جنبها وسلمت عليهم وبوستهم وبوست ولادي منهم قامت دعاء قالتلي خالتك دخلت تولد دلوقتي وهتجيبلك نونه تاني.. قولتلهم انا مبسوط اووي اني بقالي عيال وعزوة كبيرة.. امي قالتلي طيب يابني مش هتسمي عيالك بقااا.. قولتلها هسميهم طبعا بس لما تقوميلنا انتي كمان بالسلامه ياست الحبايب وتجيبي نونتي.. قالتلي ادعيلي انا خايفه اوي م الولاده دي.. قولتلها متخافيش دا انتي خبره وولدتي اتنين قبل كدا.. طب سيبي الكلام دا للبنات اللي لسه اول مرة وضحكت.. قامت بثتلي وقالتلي ياواد دي لسه بنات بصحتها انا مبقتش اقدر.. قامت هبه قالتلها.. بقا يعني ياست ماما كنتي قادرة لما سيبتيه يعملها لغاية ما حبلك ومش قادرة لما هتولدي وضحك والبنات ضحكوا هما كمان قامت امي قالتلها لمي نفسك يابت انتي وهيا واختشوا.. وقولتلهم انا هسيبكوا تكملوا مع بعض عقبال لما اروح اشوف المدير واجي.. وروحت للمدير وقالي ان دكتورة مارينا جات واستلمت الشغل كمان وباين عليها شاطره اووي ومتخافش مجيبتلهاش سيرة حاجة بخصوصك.. قولتله تمام وسيبته ومشيت ونزلت ناحيه الصيدليه وشوفتها من بعيد وهيا شغاله وحسيت قلبي دقلها تاني وقولت بلاش ابينلها نفسي دلوقتي.. وطلعت تاني وخالتي حابت بنت والدكتور خرج طمنا بس قالنا ان خالتي صحتها تعبانه ودخلت العناية المركزة وطبعا كلنا اتخضينا عليها وكان ممنوع الزيارات وفضلنا بايتين لتاني يوم وصحينا ع وجع امي ومش قادرة خلاص وجريت ندهت الدكتور وقال الهانم ع وش ولاده وخدوها وجريوا ع اوضه الولاده وشوية الدكتور قال مبروك جابت ولد بس بردو صحتها تعبانه ودخلت العناية.. وقولت للدكتور طمني حالتهم اي.. قالي حالتهم صعبه شوية وخصوصا ملهومش حمل ف السن دا وصحتهم مش هتستحمل.. وبقيت قلقان ومحبتش ابين قدام اخواتي ورجعتلهم وبين فرحان بولادي كلهم واخواتي مبسوطين وكل واحده بقت بتطلع بزها وترضع ابنها او بنتها وبقيت عادي اشوف بزازهم وكمان اهزر معاهم وف عز ما احنا بنضحك ومبسوطين لقيت الباب بيخبط وجات ممرضه وشكلها باين عليه الخضه وقالتلي ممكن حضرتك تكلم الدكتور.. وطبعا خرجت معاها وانا قلبي بيدق م الخوف.. وروحت لقيت الدكتور واقف ومرتبك وقربت عليه وقولتله خير يا دكتور.. بصلي وبص الناحيه التانية وقالي انا مش عارف اقول لحضرتك اي بس شد حيلك الهوانم الكبار الاتنين تعيش انت.. وانا م الصدمه مبقتش مستوعب وعمال امسك فيه واضرب فيه واقوله انت كداب كداب.. لاااا اممممممي وجريت ع العناية وحاولت ادخلهم ومنعوني ونزلوهم تحت المغسله وجهزوهم وطبعا جريت ع اخواتي ولما شافوني وانا منهار وسالوني بلهفه مقدرتش مقولهومش وانهاروا كلهم وفرحتنا ضاعت وكلنا قومنا وجهزنا ونزلنا وكانوا خرجوهم ف العربية الاموات وركبت معاهم العربية واخواتي ف عربيه تاني ورانا وطلعنا ع المدافن بتاعتنا ف البلد جنب بيتنا القديم بتاع العيله ودفنتهم وبقيت ببص للمدافن بتاعتهم واقولهم سامحوني انا السبب انا السبب.. واخواتي جريوا عليا وكل واحده عيلها ع دراعها وبقوا يشدوني لغاية لما قومنا وقولتلهم نقعد هنا ف البيت العيله ورفضوا وقالوا نرجع بيتنا ورجعنا فعلا ع الفيلا وكنت نفسيا مدمر وسيبتهم وجريت ع اوضه امي واترميت ع سريرها وفضلت اعيط لغاية لما روحت ف النوم.. وشوفتها ف الحلم بتبصلي وبتقولي خلي بالك من ابننا ياحمد وحطه ف عنيك.. قولتلها كان نفسي تكوني معايا وتربيه.. قالتلي دا نصيب بس خلي اخواتك البنات يرضعوه كلهم.. وببص لقيت خالتي جايه من وراها وبتقولي اوعي بنتنا ياحمد اوعي تسيبها.. قولتلها دي بنتي ياخالتي وبنتك متقوليش كدا قالتي خلي البنات يرضعوها.. قولتلهم متخافوش متخافوش واختفوا وانا صحيت م النوم وقومت جريت خرجت م الاوضه ولقيت البنات كل واحده ف اوضتها وبتعيط وندهت عليهم وخرجوا وابني من امي مع هبه اختي وبنتي من خالتي من دعاء بنت خالتي.. وقولتلهم العيال دي كلها هترضع منكوا كلكوا وكلهم يشبعوا مع بعض مش عايز عيل جعان.. واتلموا عليا وحضنوني بالعيال ع ايديهم وقالولي دول عيالنا وانت جوزنا واهونا وسندنا وملناش غيرك وعمرنا ما هنرمي عيل من عيالنا.. وحضنتهم واخدتهم ونمنا كلنا ف اوضه امي وسريها كبير اووي وشالنا كلنا.. وصحيت الصبح معاهم وفطرتهم واحنا قاعدين لقيت اخواتي بيقولولي مش هتسمي العيال بقا ياحمد.. قولتلهم انتوا ف دماغوا حاجة معينه.. لقيت هبه بتقولي بصراحه دعاء قالتلي انها عايزة تسمي البنت اللي المرحومه خالتي ولدتها ع اسمها بس هيا مش عايزة تقولك خايغه تزعل او حاجة.. قومت من مكاني وقربت من دعاء وحضنتها وقولتلها ياحبيبتي انا مش ممكن ازعل من خد منكم ابدا انتوا اخواتي وكمان مراتاتي وام عيالي وكل اللي ليا.. لقيت دعاء حضنتني وعيطت وقالتلي انت احن اخ وزوج ف الدنيا.. وانت عايزة اقولك حاجة تاني ياحمد.. قولتلها قولي يا حبيبتي.. قالتلي كمان عايزة اسمي بنتي ع اسم خالتو اللي هيا امي.. بصتلها وحضنتها اووي وبوستها ع تقديرها داا وقولتلها حاضر اللي نفسك فيه هعملهولك.. لقيت هبه قايمه نحيتنا وبتقولي طب وابننا بقا.. قولتلها وانتي نفسك ف اسم معين.. قالتلي اللي تشوفه انت انا حباه.. بس انا كان عاجبني اسم علي.. قولتلها خلاص يبقي علي عشان خاطرك.. حضنتني وقالتلي طيب واخويا اللي هوا ابنك من المرحومه ماما اي رايك نسميه ادهم.. قولتلها موافق… ولقيت سوسن جايه عليا بردوو وقالتلي طيب وبنتنا هتسميها اي.. قولتلها قولي اللي ف نفسك يا سوسن انتي كمان.. بصتلي وقالتلي اي رايك ف ساندي.. قولتلها يبقي ساندي عشان خاطرك يا ام ساندي وحضنوني اووي وقولتلهم خلاص دي اسمائهم لغاية لما اخلص الاوراق واشوف هسجلهم ازاي بقااا… وقولتلهم انا هقوم بقا البس وانزل اشوف كدا هعمل اي ف حكاية التسجيل دا.. وفعلا قومت لبست ونزلت روحت للمستشفي وقابلت نفس الدكتور اللي قالي ع عمليه شيرين وسلمت عليه وقولتله محتاج رايك يا دكتور.. قالي خير.. قولتله فيه واحده معرفه كدا وكانت متجوزة عرفي ف السر وحبلت وخلفت وجوزها قطع الورقتين وطلقها وهرب وسابها.. قالي ياااه دا ندل اووي ليه عمل كدا.. قولتله تخلف بقاا عشان ولدت بنت وهوا قالها لو جبتي ولد هكتب عليكي رسمي ولما جابت بنت عمل اللي عمله واختفي والمشكله عايزين نسجل الطفل.. قاام سكت شوية وقالي بص هوا مفيش غير حل واحد.. قولتله الحقني بيه.. قالي ليا دكتور صاحبي ف الصحه وممكن يسجلهم باسم اي شخص تاني اتوفي وملهوش حد ولا ليه اي معارف خالص وبكدا محدش يقدر يكشف الامر.. قولتله حلو دا.. قالي خلاص لحظه هكلمه.. قام مخرج تليفونه وقعد يسلم ع زميله شوية وحكاله الموضوع وقاله دا شخص تبعي ومتخافش وكدا.. وخلص معاه واداني رقمه وقالي هتروحله ع الصحه وهوا هيعمل اللازم قولتله متشكر اووي ليك.. وفعلا روحت ع هناك وقابلت الدكتور وجابلي اسماء اشخاص متوفيه وملهاش معارف خالص ومقطوعين زي ما بيقولوا.. وبالفعل تم تسجيل اسماء العيال ع اسماء اشخاص ملهاش وجود عشان بس الورق والشكليات.. واستلمت شهادات الميلاد وطلعت من جيبي ٥٠٠٠ وحطيتهم ف جيبه وشكرته ومشيت رجعت ع البيت وقولتلهم ع الموضوع ووريتلهم الشهادات وفرحوا جدا.. وادهم ابني من امي عيط قامت هبه وخداه ومطلعه بزها قدامنا ومرضعاه لغاية لما نام ولقيت علي ابني من هبه اختي بيعيط.. قامت هبه قالت لدعاء خديه انتي رضعيه تدهم شفط كل اللبن اللي ف بزي وانتي بزازك كبيرة ومعبيه.. وضحكوا كلهم وانا كمان ضحكت ع كلمتها.. قامت دعاء واخده ابني علي ومطلعه بزها مرضعاه لغاية لما شبع ونام ولقيت وبعدها لقيت بنتي من خالتي المرحومه واللي سميتها نادية ع اسمها بتعيط قامت دعاء وخداها ومطلعه بزها التاني ومرضعاها لغاية لما شبعت ونامت.. قامت سوسن بصتلها وضحكت وقالتلها بزازك دول يرضعونا كلنا مش العيال بس وضحكنا ع كلامها… وبعد كدا قولتلهم انا هروح اشوف شوية مصالح كدا واجي.. وخرجت م الفيلا وف دماغي اروح ع المستشفي واشوف د. مارينا تاني ف الصيدليه.. ولسه ماشي لقيت تليفوني بيرن وكان بيدو.. بيقولي احمد ازيك.. قولتله كويس وهناء وامك عاملين اي.. قالي كويسين بس هناء تعبانه ياحمد مش عارف مالها.. قولتله خلاص خليها تلبس وتعالي نوديها لدكتور صاحبي شاطر اووي.. قالي تمام.. وفعلا قابلتهم وخدتهم وطلعت ع المستشفي وقابلت بردوو نفس الدكتور وسلمت عليه وقولتله عايزين بس نطمن ع المدام عشان تعبانه.. ودخلنا اوضه الكشف وطلب منها شوية تحاليل وعملناها وخرج قالنا مبرووك المدام حامل.. قام بيدو فرح اووي وبقا يتنطط زي العيال الصغيرة وفرحان اووي.. قام الدكتور ضحك وقاله بس هطلب من حضرتك انك تهدي شوية الفترة دي عشان الحمل يثبت وانا هكتبلها ع شوية ادوية مثبته وفيتامينات للحمل .. قام بيدو بصله وقاله مش فاهم.. قومت انا ضحكت وقولتله انا هفهمك بعدين وشكرت الدكتور وخدت منه الروشته وخرجت انا وبيدو وهناء وقولتله الدكتور يقصد يعني انك متعملش معاها الفترة دي عشان الحمل.. قامت هناء ردت وهيا تعبانه وقالت وهوا عمايله مقطعه بعضها اووي يعني.. روحنا ضحكنا ع كلمتها وقولتله خدها روحها وانا هجيب الادوية واجيلكوا وتريحها اخر راحه وتحطها ف عنيك انت فاهم.. قالي حاضر حاضر.. وخد هناء ومشيو وانا روحت ع الصيدليه ووقفت قدامها وبصيت ع د.مارينا وهيا مش واخده بالها مني ولفت وبصت لقتني واقف قدامها قامت وقفت متنحه وبصال مببتكلمش ولا بتتحرك وانا كمان باصصلها وشوية لقيتها بتقولي وهيا بتحاول تجمع الكلام بالعافية .. أأأأأحممدد .. أأأنت هنا بتعمل اي وعرفت اني هنا ازاي … بصتلها اووي وقربت منها وقولتلها وحشتيني اووي اووي … لقيتها بتبصلي بنظره عتاب وبتقولي مممم دا بأمارة اني اتصلت عليك ومردتش عليا وعرفت اني دخلت المستشفي ومجيتش تطمن عليا ولا فكرت تكلمني طول الفترة دي .. بلاش يا احمد نتكلم ف اللي فات .. قولتلها وهوا كويس اللي عملتيه معايا ف البلكونه.. قالتلي بجد حصل غصب عني مكنتش مستحمله وقتها وانت اكيد شكلك كنت واقف من بدري وسمعت كل حاجة.. صح.. قولتلها بصراحه صح.. بس انا معلقتش ولا اتكلمت كلمه عشان تعملي معايا كدا.. قالتلي منا كلمتك كتير بعدها عشان اشرحلك وافهمك واصالحك بس انت مكنتش بترد وبسبب كدا دخلت ف حاله اكتئاب وبلعت اقراص وكنت هنتحر بس لحقوني.. ومبقاش ليه نفس انزل الصيدليه تاني ومشوفكش فيها زي الاول واقعد افتكر الذكريات واهملتها خالص بصراحه.. بس لقيت بتاع الطلبيات بيكلمني وقالي ع الشغل هنا… بصراحه استغربت الموضوع بس قولت ابدء من جديد واحاول ابعد عن اي حاجة ترجعني للمود دا تاني.. بس لغاية لما شوفتك دلوقتي واتلمت معاك حسيت اني ارتاحت اووي… قربت منها وقولتلها ارتاحي عشان شوفتبني تاني ولا عشان فولتي اللي كنتي عايزة تقوليه بس… لقيت وشها احمر واتكسفت وقالتلي احممم احمم احنا ف الشغل… وبعدين قولي انت هنا بتعمل اي والعلاج دا لمين قولي.. دي فيتامينات ومثبتات حمل.. اي عملتها واتحوزت ولا اي.. ضحكت وقولتلها اتجوز ازاي وانا متجوزك يا قلبي.. وهيا اتكسفت اووي وسكتت.. قولتلها دا صاحبي كان مع مراته هنا بيكشفلها ودي الروشته بتاعتها.. هو هد مراته ومشي وانا هجيب العلاج واديهوله… قالتلي امم ماشي.. واحنا واقفين بنتكلم لقيت عنيها كل شوية تبص ورايا كدا وتبصلي تاني.. وانا بصيت ف المرايا اللي ف الصيدليه وشوفت الدكتور اللي هيعمل عمليه شيرين واقف وبيبص علينا.. روحت قولتلها هو انتي تعرفيه.. قامت اتلبخت وقالتلي هااااه مييين دااا.. قولتلها الدكتور… انا مش محتاج ابص ورايا عشان اشوفه.. انا بشوف كل حاجة من عنيكي… قامت قالتلي لااا داادااا كان ف الكنيسه الحد اللي فات وبصلي اووي وانا كنت مستغربه نظراته دي لغاية لما شوغته هنا وعرفت انه شغال هنا.. هوو اسمه دكتور موريس صح.. قولتلها وانتي كمان عرفتي اسمه وغمزتلها وضحكت… قالتلي لا مش بظبط كدا.. هوا جه طلب ادوية مخدره جدول يعني ومضي علي الاخطار وعشان كدا عرفت اسمه بس.. قولتلها ماشي يا مرمر.. بس انا لازم اشوفك واقعد معاكي كتير عشان انتي وحشاني اووي.. قالتلي وانت كمان اكتر.. خلاص نظبطها سوا.. قولتلها اشطا.. وسيبتها ومشيت روحت ع بيت بيدو ودخلت وام بيدو كانت فرحانه بحمل مرات ابنها واديتلهم العلاج وقولت لهناء ترتاح عشان الحمل وبيدو قالها انا هخدمك يا روحي بس ارتاحي وام بيدو بردوو قالتلها اهم حاجة صحتك ومتتعبيش نفسك خالص… وسيبتهم ورجعت فيلتي قعدت وسط اخواتي وكنا بنضحك ومبسوطين ولقيت دعاء قامت وقالتلي متيجي ياحمد نطلع فوق انت وحشتني اووي.. قامت هبه قالتلها هوا نئح عليكي ياختي وضحكت.. قامت دعاء قالتلها بدلع ومياصه اه نئح عليا واحمد هيريحهولي ملكيش دعوة انتي وضحكت وانا ضحكت وقولتلها تعالي يالا.. قامت هبه قالتلها طب هاتي بنتك خليها معايا عشان لو حبت ترضع نرضعها مهو انتي مش هتبقي فاضية و هترضعي البنت ولا هترضعي انتي وافتحوا ف الضحك وانا ضحكت ع كلام هبه واخدتها وطلعنا اوضتها واول لما دخلنا مسكتني زي اللي بتغتصبني ونازل فيها احضان وبوس وانا بقولها اهدي يخربيتك.. قالتلي مش قادر ياحمد تعبانه اووي محتاجاك بص سيب نفسك انت وانا هعمل كل حاجة بنفسي.. وقلعتني ونمت ع ظهري ع سرير وهيا مسكت زبي مص وهريته مص وقامت طلعت وقعدت بكسها فوق زبي وبقت تنزل وتطلع اووي وترزع نفسها اووي ع زبي وتتنطط وهيا هيجانه لغاية لما جابت شهوتها وقامت خرجت زبي من كسها وقعدت بطيزها ع زبي وفضلت تطلع وتنزل ااوي اووي وهيا بتتاوة بصوت عالي لغاية لما جابت شهوتها تاني ونزلت مسكت زبي مص لغاية لما جبتهم ف بوقها ومقدرتش اقوم من ع سرير بتاعها وهيا سابتني نايم وقامت لبست ونزلتلهم وقعدوا يضحكوا عليها وشايفين اثار اللبن ع بوقها وبقوا بيقولولوها رضعي كويس وهيا تقولهم اه رضعت لما شبعت وبلعت كمان وبقوا بيضحوا ومبسوطين استنوني ف جزء جديد الجزء الثالث وطبعا بعد ما اختي نزلت من عندي وقعدت مع باقي اخواتي وقعدوا يضحكوا سوا مع بعض وانا روحت ف النوم وشوية حسيت بايد بتحسس ع زبي وبتدعك فيه وفتحت عيني لقيتها دعاء اختي وبكلمها وانا عيني مقفله م النوم انا: اي يابت مالك في اي دعاء:وحشتني اووي يا اخويا وعيزاك ولا هبه اختك احسن مني يعني تنام وهيا متكيفه وانا انام بحرقاني كدا انا:يابت طيب اصبري للصبح اكون نمت شوية دعاء:ياحمد هايجه بقولك وكسي بيحرقني عايزة اتناك انا: انا جسمي مكسر ومش قادر انيكك يا دعاء دعاء :متقومش من مكانك يا حبيبي وسيبلي نفسك وانا هريحك واريح نفسي بيك وبقت تمسك زبي تعصر فيه ببوقها وتمص باحتراف وبصراحه هيا كانت افجر اخواتي ف الشرمطه وبقت بتزوم ببوقها وتقفش ف بزازها وتعصرهم اووي واللبن بينقط من بزازها .. وقامت خرجت بزازها وبقت بتعصرهم ع زبي ونزل لبن بزازها فوق زبي وتغرقه وتنزل بوقها تمص وبلع اللبن وهيا بتمص وقامت قلعت وقعدت مرة واحده ع زبي وحشرته كله ف كسها وبقت بتفرك بجسمها فوقيا وكسها شافط زبي كله وتزووم وتوحوح اوووي وقامت ميلت بجسمها عليا ومسكت بزها وحطت حلمه بزها ف بوقي وبقت تقولي دعاء: اووف اااه زبك وحشني اووي يا اخويا … ااه اممم ارضع بزاز اختك يا حبيبي اشرب لبن بزاز اختك اااه امممم اشفط اووي واحلبني وانا بقيت ماسك حلمة بزازها بشفايفي ونازل شفط ف اللبن من بزازها وعمال ارضع وابلع اللبن واعض حلمه بزازها وهيا من كتر هيجانها بزازها الاتنين بقوا زي حنفيه لبن واتفتحت وبقت ببدل بين بزازها وارضع فيهم وهيا نازله ترزيع بجسمها فوق زبي لغاية لما اتشنجت وجابتهم كذا مرة وجسمها ساب واللبن اللي ف بزازها خلص واترمت من عليا وبقت جنبي وبقت بتحسس ع وشي وتقولي بحب اووي يا اخويا انت احلي حاجة ف حياتي اللي مش مفهومه دي كلها انا بصيتلها شوية ف عنيها اللي كلها شوق ومحن ومنيكه وقولتلها وانتي واخواتك احلي حاجة ف حياتي وروحنا ف بوسه وكلنا شفايف بعض وزبي واقف زي ما هوا .. لقيتها بنام ع بطنها وبتفتح طيزها بايديها وبتقولي دعاء : يالا يا حبيبي قوم اركب طيز اختك واهريها نيك زي زمان عايزة اتدق ف طيزي اووي اووي وقومت ركب طيزها ودخلت زبي فيها وبقيت بنيكها وهيا تصوت وعايزة اووي وتعض ف السرير م الوجع وجابت شهوتها تاني وانا خلاص هنزلهم روحت كابس زبي ف طيزها ونطرت لبني جوة طيزها وهيا قفشت زبي اووي بعضلات طيزها وعصرته كله وزبي خرج منها وهيا قمت دخلت زبي ف البوكسر وباستني دعاء : اااه انا ارتحت اووي دلوقتي … يخليك لينا ويخلي زبك دا لينا اللي مريح اخواته وباسطهم .. ارتاح انت بقي وانا هروح اوضتي وخرجت دعاء وسابتني وانا بحاول اهدي وانام شوية ومخدتش وقت لغاية لما روحت ف النوم وحلمت بامي وخالتي بيبصولي وبيضحكوا انا : انتوا وحشتيني اووي يا امي وانتي كمان يا خالتي .. حقوا عليا انا السبب مكانش ينفع احبلكوا .. امي : متقولش كدا يا حبيبي دي احلي حاجة حستها معاك كمان انا كنت مبسوطه اني حبلت منك بس كله نصيب خالتي : ياواد متوقلش كدا وبعدين احنا كنا معاك بمزاجنا مش بالغصب .. متلومش نفسك يا حبيبي وخلي بالك من اخواتك البنات ومن عيالك وحطهم ف عنيك انا : متخافوش انا ملييش غيرهم دلوقتي امي وخالتي : ومتنساش العهد يا احمد وخلي العيال من صغرهم يتعودا عشان متتعب زي ما تعب لما عرفت وانت كبير .. ارضي بالحياه دي بقاا وقومت م النوم وانا بنده عليهم ولقتني لسه زي منا ع سريري وقعدت افتكرهم وعيني دمعت وقولت اقوم انزل اجيب ميه م التلاجه وخرجت من اوضتي ونازل السلم ولقيت اختي سوسن قاعده لوحدها ف الصاله ونخرجها بزازها الاتنين وبترضع ابني من امي وبنتي منها وكل عيل ماسك بز ونازل شفط فيه انا : بصيتلها كدا وابتسمت وقولتلها شكلك كدا يجنن يا سوسن تصدقي وضحكت سوسن : اخص عليك دا بدل ما تفرح ان العيال بترضع وشبعانه انا : قربت منها وقولتلها طيب وابوا العيال ملوش نصيب يعني يرضع هوا كمان سوسن : يااه انت لسه ياحمد بتفكر فيا وبتحبني كدا وعايزني زي هبه ودعاء .. دا هما لسه الاتنين مريحين نفسهم معاك وانت مبقتش شايفني خالص وحسيت ان سوسن اللي كان في بينا حب زمان ايام مكنت لسه فاكرها بنت خالي .. وانها بتحبني نفس الحب دا لسه جواها برغم كل اللي حصل بينا دا روحت قربت منها اووي وبوستها برومانسية ف شفايفها وقولتلها انتي نسيتي يا سوسن الحب اللي بينا ولا اي سوسن : بصت ف عيني بكل حب وقالتلي منستوش يا احمد ولا عمري هنساه ابدا وبرغم انك دخلت عليا وكمان خلفت منك بس كان نفسي اتجوزك وتبقي ليا لوحدي انا مش عارفه اطولك وكمان مبرداش اروحلك اوضتك زيهم عشان صحتك ما بردوو اللي بيحب لازم يخاف ع حبيبه انا : بصيت ف عنيها وحسيت قد اي هيا حنينه وجميلة وبقيت ببوس فيها وهيا مندمجه معايا وهاجت واللبن بقا نازل كتير والعيال رضعت وشبعت من كتر اللبن لدرجه انهم ناموا واللبن بقا نازل من بوقهم .. قامت سوسن قالتلي بدلع .. استني طيب احط العيال ع الارض هنا ونيمت العيال ع الارض وانا شدتها جنبهم وبقيت باكل ف جسمها وامسك بزازها ارضعهم اووي واشرب اللبن وهيا من هيجانها بقت بتعصر بزازها ف بوقي وتقولي ارضع يا حبيبي واتغذي لبن بزازي كله ليك يا روحي وقومت رافع رجلها ومدخل زبي ف كسها وبقيت بنيك فيها زي المجنون وهيا تصوت وايدي نازله تقفيش ف بزازها واللبن بيخرج ع ايدي وغرق ايدي وبزازها وانا نازل دك ف كسها وهيا جابتهم كذا مره … روحت لاففها وضع الدوجي ومدخل زبي ف طيزها ونزلت نيك فيها لغاية لما نطرتهم جوة طيزها وهيا اتبسطت اووي وبقت حضناني وقالتلي يخليك ليا يا احلي اخ واحلي زوج واحلي حبيب وسيبتها وجبت ميه وطلعت اوضتي وحسيت برجل هبه ودعاء نازلين ع السلم ونزلوا شافوا نايمه ملط وكسها مليان لبن وبزازها خارجه والعيال نايمين جنبها وبصولها وضحكوا وقالولها ارتاحتي يا سوسن. قامت سوسن بصتلهم وطلعتلهم لسانها وقالتلها دا بسطني اووي اووي وضحكت وهما ضحكوا وانا كنت سامعهم واتبسطت انهم مبسوطين سوا كدا وسيبتهم ونمت وصحيت تاني يوم ولبست وروحت لدكتورة مارينا وبعد شوية كلام بينا وضحك قولتلها وحشتيني اووي اووي.. وهيا قالتلي وانت اووي اووي.. قولتلها طيب اي رايك اعزمك ع الغدا عندي ف الفيلا.. بصتلي شوية بعنيها اللي بتدوبني وقالتلي اوكي بعد شغلي.. قولتلها هعدي عليكي اخدك ونروح نتغدي سوا.. قالتلي اوكي.. وطبعا سبقتها ع البيت وروحت جمعت اخواتي وقولتلهم ع كل حاحة واني هجيبها هنا نتغدي كلنا وبعد كظا تخلولي الجو معاها وهما ضحكوا وقالولي كمان عايزنا نرفعلك الاريال.. احنا مراتاتك ياحبيبي.. قولتلهم انتوا حياتي كلها بس انا ليا حياتي الشخصية وبشاركها معاكم.. موافقين ولا اعيشها بمزاجي بعد عنكم.. قامت هبه وقالتلي ياحبيبي اعمل اللي يعجبك وبعدين انا ياما كنت بخليلك الحو وبصت لباقي اخواتي وقالتلهم ولا نسيتو وضحكت وهما ضحكوا وقالولي عيش براحتك احنا مش هنخنق عليك كفاية علينا ان انت ف الاخر بتاعنا وبس.. وسيبتهم وروحت جبت دكتورة مارينا ورجعنا ع الفيلا وعرفتها عليهم وقعدنا نتغدي كلنا وهما طبعا مش مبطلين اسئله ليها ازاي عرفتني وكدا لغتية لما خلصنا اكل وشالوا الاطباق وهبه جابتلنا العصير وقدمت ليا ولدكتورة مارينا وقربت من ودني وقالتلي اشربوا العصير بالهنا والشفا وعيزاك ترفع راسنا بقااا.. وسابتنا وطلعت مع باقي اخواتي فوق.. وقعدت اشرب انا وهيا العصير وبنتكلم وخلصنا العصير وقربت منها وقولتلها مارينا انا مش عارف انا بحبك اووي ليه كدا من وقت ما عرفتك وانا مجرد ما ببص ف عنيكي وانا بتوه فيهم وهيا طبعا كسوفها ووشها اللي بيحمر وبتبص ف الارض وقربت منها وحضنتها وهيا لقيتها بعدت عني وقالتلي.. بسس بعدين مش وقتو اخواتك يشوفونا يقولو عليا اي ابعد ياحمد مش كدا.. وحسيت اني سخنت وزبي بيقف ومش عارف دا بسبب مارينا ولا اي.. بس شكيت ف حاجة.. وقولتلها طيب هستاذنك لحظه هروح الحمام وجاي.. وقومت وطلعت جري ع السلم اطلع لاخواتي وزي ما يكون كنت شاكك ف حاجة.. وانا طالع جري لمحتهم ف الطرقه بره ولما سمعوا صوت رجلي جريوا كلهم ودخلوا اوضه هبه وانا دخلت وراهم وبصتلهم وهما باصينلي وباصين لزبي اللي وقف ف البنطلون وبيضحكوا من تحت لتحت.. قومت بصيت لهبه وقولتلها هبه.. انتي حاطه ف العصير دا حاجة صح.. بصتلي بنظرة كلها شرمطه وقالتلي يا اخويا ويا جوزي ويا كل حياتي دا هما كلهم ١٠ نقط ليها و ١٠ نقط ليك بس عشان تتبسطوا اووي.. وقامت بصت لباقي اخواتها وقالتلهم دي ضيفه اخونا حبيبنا مش لازم نعمل معاها واجب الضيافه بردوو ولا اي.. وهما بصولها وهما بيضحكوا وقالولها معاكي حق طبعا.. لقيت دعاء بتقولي بصوت كله سهوكه.. طيب يالا انزل لضيفتك عشان تلاقي العصير عامل عمايله معاها وبقا بينزل من كسها ورقعت ضحكه ولا المومس ولقيتهم كلهم بيضحكوا زيها.. بصيت لهبه وقولتلها يخربيتك دا ٥ نقط كفاية ليه ١٠ بس.. قامت دعاء ردت بردوو بسهوكه وقالت عشان العشرة تبقي عشرة متينه ورقعت ضحكه المومسات وهما زيها.. وسيبتهم وخرجت م الاوضه بعد ما قفلت عليهم الباب وانا نازل لمحت دكتورة مارينا قاعده بتفرك ومش ع بعضها خالص.. قولت اضرب ع الحديد بقا.. ونزلت قعدت حنبها وحضنتها ع طوول وشفايفي ف شفايفها وهيا زي ما يكون مصدقت.. وطبعا مفعول النقط عامل شغل وفضلت انا وهيا نقطع شفايف بعض وف لحظه كنت انا وهيا ملط وشوفت جسمها انهبلت وبقيت باكل كل جسمها ووصلت لكسها اللي زي كس البنات الصغيرة بس مقلبظ ونضيف اووي وابيض وريحته حلوة وهيا بتهتم بنفسها اووي زياده عن اللزوم وبقيت باكل كسها اكل وبعضعض زنبورها وهيا مش مبطله اهات وصريخ وجابت كذا مرة ورا بعض وقومت حطيت زبي ع كسها وبدخله براحه وكسها ضيق فشخ وزبي منفوخ اووي وواقف مشدود حدا وبقيت بدخله فيها وهيااا ااااه احمممد براااحه امممم اييي وجعني اوووف كبيررر اووي اااه امممم تخييين كدا ليه اااي اااه وبقيت بدخله شوية شوية لغاية لما دخل كلها وبقيت بنيك فيها اووي وهيا خلاص مش ماسكه نفسها وصوت صويتها بيرن ف الفيلا مع طرقعه لحمي ف لحمها وكسها عمال ينطر ويجيب لما بهدلنا الدنيا وقعدت انيك فيها ساعه كامله من غير ما انزلهم لغاية لما كسها نشف وبقا لحم زبي بيحك ويقطع ف لحم كسها وهيا صريخها عالي وحشرته مرة واحده كله وبقيت بنزل لبن زبي كله فيها وهيا بتنهج اووي ومبتنطقش زي المغمي عليها.. لغاية لما خلصت وخرجته منها وهيا بدئت تفوق شوية وبصتلي وقالتلي احمد ليه بس عملت كدا انت مفتري اووي ع فكرا انا حاسه بشطه نار فيا من تحت.. قولتلها بجد مقدرتش امسك نفسي قدام حلاوتك.. قالتلي مكنتش متخيلاك كدا.. انت فوقت تخيلاتي بكتير.. حضنتها برومانسية وقولتلها اتبسطتي.. قالتلي بصراحه بصراحه انا اول مرة احسن اني واحده ست بجد.. انت رجعتلي احساسي من تاني.. قولتلها ومش هيروح خالص طول منا جنبك.. حضنتني ودمعت شوية وقالتلي مكنتش احب اخون جوزي بس بجد اللي حسيته معاك خلاني اغير رايي وياريتك انت جوزي.. قولتلها طب منا جوزك فعلا.. وحضنتها وقالتلي يالهووي اخواتك انا نسيتهم محستش بنفسي ونسيت كل حاجة.. قولتلها متخافيش دا تلاقيهم ف سابع نومه اصلا.. وقامت لبست وقالتلي مش قادرة امشي انت لهبتني اووي.. قولتلها هبقي براحه معاكي المرة الجايه.. بصتلي وهيا بتضحك وبتقولي هوا هيبقي فيه مره جايه تاني.. قولتلها لو مش عاوزة خلاص انا كفاية عليا ابص ف عيونك دي بس.. قربت مني وحضنتني وقالتلي بصراحه انا شكلي انا اللي هجري وراك بعد كدا.. ولبست هدومها ومشيت وانا طلعت طبعا لاخواتي الاوضه ولقيتهم صاحيين واول لما بصولي شاورو بايديهم لايك وقالولي برافوو صوتها كان واصلنا هنا واتاكدنا انك رفعت راسنا وضحكوا واترميت جنبهم ع السرير مهدود طبعا بس زبي كان واقف بردوو.. لقيت دعاء بصت لزبي ومسكته بايديها وقالتلي طب ودا رافع راسه ليه وضحكت.. هبه قالتلها مهو هيبقي شغال شوية كمان وضحكت.. قامت دعاء مسكت زبي قدام اخواتها وبقت تمص فيه اووي وشوية هبه تشده منها وتقولها هاتي امص انا كمان وتمص شوية وسون تشده من هبه وتقولها اوعي كدا خليني امصه انا كمان وفضلوا كدا شوية وقامت هبه قلعت وقامت قعدت بكسها ع زبي وبقت تتطنطت عليه لغاية لما جابتهم ونزلت وطلعت دعاء وبقت تتنطت ع زبي لغاية لما جابتهم وكمان سوسن عملت زيهم وبقوا يمصوا ويدعوا زبي بايديهم واول بما قرابت اجيب قربوا وشهم من زبي وبقت بنزل لبني ع وشهم وف بوقهم وهما بمصوا ويبلعوا ويلحسوا لبني من وش بعض وبيضحوا ونمنا زي محنا عريانين وكلنا لبن ف حضن بعض لتاني يوم وصحينا كلنا تاني يوم وكلنا كنا نايمين ملط وطبعا قومت زبي واقف ودي دايما بتبقي مع الشباب او ما يصحوا.. وهما قاموا هايجين ونزلوا مص ف زبري وعملنا تاني نيكه جماعية ع الصبح وخلصت وسيبتهم وقومت.. وووو انتظروني ف جزء جديد الجزء الرابع وطبعا بعد ما صحينا انا واخواتي عريانين عملنا تانيه نيكه جماعي ع الصبح وخلصنا وسيبتهم ونزلت اخدت دش ولبست ونزلت ولقيت تليفوني بيرن وبرد انا: الووو بيدو: ازيك يا احمد عامل اي وحشتني اووي.. انت خلاص نسيتني ونسيت مامي خلاص وكمان هناء مصدعاني بيك.. اي مش ناوي بقاا نشوفك تاني انا: يااااه بيدو وحشتني كتير وامك وحشتني اووي ومراتك اللبوة عامله اي معاك يااض احكيلي.. واي اخبارك مع اختها.. لسه بتجيلك بردوو بيدو: مامي ياعم قافشه شوبة هيا و هناء وانا اللي ضايع بينهم.. وشيرين بقت تجيلي عادي وماما بقت عارفه وكمان هناء.. بس مبقتش معايا زي الاول.. شيرين بتنيكني وبنيكها وبقت سافله اووي معايا وعوزاني ابقي سادي ليها هيا واختها.. متيجي يااحمد تظبطلي شوية الماشكل دي انا مبعرفش اتصرف من غيرك انا: تمااام انا جايلك دلوقتي بس متقولش لحد اني جاي خليهالهم مفجأه وفعلا مشيت واتحركت لبيت بيدو وخبطت ع الباب وسمعت صوت هناء من جوة بتنده بشخطه و بتقول لام بيدو.. انتي يا مراااا تعالي افتحي الباب.. وام بيدو فتحت الباب ولقيتها واقفه قدامي لابسه مريله المطبخ ع جسمها وملط خالص مفيش غير مريله المطبخ بس.. وبصت لقتني ف وشها قامت اترمت ف حضني مرة واحده واتفتحت ف العياط ومتشعلقه ف رفبتي وبتتشحتف زي *******.. لفيت ايدي ع جسمها اللي وحشني وخدتهت ودخلت لقيت هناء قاعده ع كنبه الانترية بالسنتيان والاندر بس وفارده رجلها قدامها وبتحط منكير ف صوابع رجلها وبصت شافتني وشافت ام بيدو ف حضني وبتعيط.. قامت عوجت بوقها وهيا بتندغ اللبانه بشرمطه وقالت هناء: شووف الوليه.. مبيطمرش فيها حاجة انا: بصيت ف وش ام بيدو اللي غرقان ف الدموع ولقيتها بتهز وشها ب لا.. وكانها بتكدب كلام هناء روحت قعدت جنب هناء ورافع ايدي ونازل بيها ع وركها الملط وطرقع اووي وايدي علمت جامد ف وركها واخمر وهيااا صرخت اااااه براااحه وجعتني اووي بصيتلها وقولتلها اي ياهناء كنتي ف جرة وطلعتي لبره هناء: بصتلي اووي وقالتلي مهو البركة فيك يا حبيبي ولا نسيت انك السبب ف حياتي دي انا: ومالها حياتك دي عايشه ومبسوطه وواخده حريتك ع الاخر ناقصك اي بقااا هناء: بتقرب مني بمنيكه وبتحط ايديها ع زبي وبتقولي ناقصي دا اللي فتح عنيا ع المتعه دي روحت شايل ايديها من عليا وقولتلها انا: هناء مالك ومال ام بيدو هناء: مالنا ما انا وهيا زي السمن ع العسل وكل يوم انا وهيا ع السرير ومظبطين بعض.. مش كدا يا حماتي وبتبص لام بيدو وبتبرقلها عشان متقولش حاجة غير كدا بصيت لام بيدو لقيتها ساكته وضامه شفايفها ع بعضها ودموعها نازله من وشها وخايفه تتكلم لقيت هناء بترجه وتسند ظهرها ع الكنبه بكل ثقه وتقولي شوفت اهي سكتت والسكوت علامه الرضا وضحكت بمرقعه روخت مادد ايدي وجايب هناء من شعرها اووي وهيا صرخت جامد هناء: ااااه حاسب شعري يا احمد في اي مالك انا عملت اي طيب اااي وجعتني سيبني طيب انا: يا مومس يا وسخه ام بيدو ستك وست البيت دا ولو ملمتيش نفسك هقتل كسمك يا قحبه ورزعتها قلم ع وشها حامد اتنطرت ع الارض ع وشها وطبعا طيازها مرفوعه قدامي ف الاندر ووراكها ملط.. وهيا ع وشها ع الارض وبتعيط وببص لام بيدو لقيتها بتبتسم وبتمسح دموعها.. وفهمت ان هناء مسيطره ع البيت كله.. ولقيت بيدو بيفتح باب الشقه ودخلت شاب هناء مراته مرميه ع وشها ع الارض وبتعيك وام بيدو قاعده جنبي وبتمسح دموعها وبتضحك واول لما بيدو دخلت هناء قامت وبصتله وقالتله الحقني يا بيدو.. احمد دخل بيتك وضربني.. ضرب مراتك يا بيدوو.. وبتحاول تسخنه عليا يعني لقيت بيدو جاي وبيمثل الدور وبيقولي اي يا احمد في اي ضربت هناء ليه.. محستش بنفسي غير وانا بقف وبرزعه قلم وبيقع جنب هناء ع الارض وبيبصلي ومستغرب وبيقولي اي ياحمد مالك فيك اي اهدي.. بصتلهم بعصبيه وقولتلهم يا اوساخ يا شراميط ام بيدو ست البيت دا واللي مش عاجبه الكلام يغور من هنا وهناء وقفت بصتلي وبصت لام بيدو.. وقامت ام بيدو قعدت وحطت رجلها ع الترابيزة اللي هناء كانت حاطه رجلها عليها وبتحط منكير.. وقام ام بيدو قالت لهناء.. طب تعالي حطيلي منكير ف رجلي بقااا.. وهناء بصت لبيدو وبصتلي ولقتنا ساكتين.. قامت مسكت المنكير ووطت وبقت تحط ف صوابع ام بيدو المنكير وكل شوية ام بيدو تهز رجلها والمكير يبوظ وتقوم ام بيدو ضاربه هناء ف وشها برجلها وتقولها حطي حلو يا شرموطه. وتهز تاني وتضربها وتقولها حلو يا مومس وانا بضحك لغاية لما هناء خلصت.. قامت ام بيدو قلعت المريله وبقت ملط وفتحت رجليها وكسها بان وشاورت لهناء بصباعها وقالتلها طب تعالي يا لبوة ع ايدك ورجلك الحسي كسي يا متناكه.. وهناء جايه وبتقرب براحه وخايفه.. وام بيدو قامت مدت ايديها وشدت هناء بغل من شعرها اووي وهناء صرخت وقامت ام بيدو مسكت وش هناء وبقت بتفركه بغل وغيظ ف كسها وتقولها يالا يالبوة عاوزة كسي يلمه يا متناكه الحسيه ونضفيه انا مكسله اقوم اغسل كسي.. وهناء مش عارفه تاخد نفسها من كس ام بيدو اللي بيمرمط وش هناء وكل دا انا بتفرج ع ام بيدو وهيا بتنتقم بغل وسايبها براحتها خالص.. ولقيت ام بيدو بتبص لابنها اووي بغل وتقوله شايف اللبوة الشرموطه اللي انت متجوزها.. شايف يا خول يا عرص.. وانا اتفاجئت من معامله ام بيدو لابنها وقولت اكيد مغلوله منهم.. وقالت لابنها انزل يا خول الحس كس اللبوة بتاعتك ياعرص ما انت اخرك اللحس.. وبيدو نزل يلحس ف كس هناء وطيزها لغاية لما ام بيدو اتشنجت ولقيتها مسكت هناء اووي من شعرها وبعدتها بقوة بعيد عن كسها وهناء وقعت ع ظهرها ودماغها اترزعت ف الارض وبتعيط… وام بيدو ضمت رواكها اووي وجابت شهوتها وهديت وفتحت وراكها وعسل كسها مغرق كسها ووركها اووي وبيلمع وروفعت وشها وشاورت لبيدو بصباعها وقالتله تعالالي ياعرص يابن الوسخه.. مش اللبوة مراتك كانت عيزاك تلحس كسي وتحاول معايا وانت زي الشخليله ف ايدها وياما قولتلك بلاش انا امك وانت خايف منها وسحباك من رقبتك زي الخروف.. طب انا هخليك خروف وهتلحس كس امك قدام مراتك بس بمزاجي يا نجس.. ومدت ايديها وشدت بيدو من شعىه اووي وبيدو صرخ وقامت دافنه وشه ف كسها وبقت تمرمغ وشه ف كسها ووشه ابتهدل من عسل كسها وبقا مطلع لسانه وبيلحس ومبسوط لغاية لما ام بيدو شدته من شعره وزقته ع مراته ووقع عليها.. وقالتله يالا ياعرص خليها تلحس عسلي من وشك يابن الوسخه.. وهناء بقت بتلحس عسل ام بيدو من وش بيدو وطبعا بخوف.. قامت ام بيدو شاورت لبيدو تاني وقالتله تعالي ياعرص.. الظاهر انا معرفتش اربيك وانت صغير وهتتربي من جديد.. وقالتله يالا بقاا طلع زب صاحبك من البنطلون وقلعه البنطلون.. وكل دا وانا بتفرج ع اللي بيحصل وساكت خالص وساسبها تنتقهم وترجع هيبتها تاني.. ولقيت بيدو بيقلعني البنطلون والبوكسر وبيطلع زبي بايدة وماسكه لامه وبيقولها زب صاحبي اهوة يامامي.. بصتله اووي وقالتله طب هات اللي مخلياك خروف هنا قدام زب صاحبك.. قام بيدو قوم هناء من ايديها وجابها قدام زبي وهناء فهمت انها هتمصلي ولسه بتفتح بوقها وهتاخد زبي ف بوقها.. قامت ام بيدو رزعاها قلم حامد ع بوقها وبوء هناء حاب ددمم م الضربة وصرخت.. وام بيدو قالتلها الزب دا ميستاهل بوقك الوسخ يا لبوة دا انضف منك.. ان عوزاكي بس تلحسي العرق اللي بين وراكه والعرق اللي ع بضانه وتنضفيه.. وقامت ام بيدو فشخت وراكي ومسكت وش هناء حطته بين وراكي وبقت هناء تلحس العرق اللي بين وراكي وع بضاني وقامت ام بيدو زقتها بعيد وقالتلها انا اللي همصه بقاا.. ومسكت زبي تمص فيه اووي بشهوة وغل.. وقامت مرة واحده ركبت ع زبي وبقت تتنطط اووي وكانها بتعذب نفسها وبتصرخ اووي وقامت بصت وراها لابنها وقالتبه تعالي ياعرص الحس خرم طيز امك لصاحبك.. وبيدو قرب وبقا يلحس اووي خرم طيزها وبيدخل لسانه فيه وهيا هايجه وبتتنطط ع زبي اووي لغاية لما جابت شهوتها وهديت وقامت زي ما هيا وهرجت زبي من كسها وخدته ف طيوها وبقت بتنزل وتطلع وتصوت وتتمحن لغاية لما نطرت ف طيزها.. وفضلت قاعده ع زبي وبصت لبيدو ومراته وقالتلهم يالا يا اوساخ نامو ع ظهركوا علشان عاوزة اشخ اللبن اللي ف كيزي عليكو.. وفعلا ناموا ع وشهم وقامت بسرعه وقعدت كانها بتشخ فوق وشهم وتحزء واللبن بينزل مع فضلات منها ع وشهم وبقت بتلطش فيهم بالاقلام وتفتح ف بوقهم وتنزل حوة بوقهن وبتقولتهم ابعوا يا كلاب ياكلاب ياكلاب وانهارت وبقت بتضرب وتشتم فيهم اووي لغاية لما حستها انهارت.. وجريت عليها وشيلتها ودخلتها سريرها وسيبتها تهدي وخرجت لقيت بيدو وهناء حاضنين بعض وبيعيطوا.. قولتلهم بقا انتوا توصلهوا لكدا هناء بصتلي وقالتلي احمد انا بتبسط وبيدو كمان وهبا كانت مبسوطه بس هيا عملت كدا بس لما شافتك بصيت لبيدو لقيته حط وشه ف الارض.. قولتله احكيلي انت الحقيقة.. لقيت هناء بتبصله بخوف.. روحت رازعها قلم وقولتلها عايز الحقيقه بيدو اتخض من ضربتي لمراته وقالي هقولك هقولك.. بص احنا لغاية لما كنا كلنا سوا كنا تمام بس هناء الظاهر حبت السادية وانها تكون مستريس وخصوصا بعد لما اتفرجنا ع افلام م النوع دا وبقت بتاعملنا كدا وضرب واهانه وشتيمه وخلتني كمان ادخل ع امي واحاول معاها غصب عنها وهناء بتتفرج وتضحك ولما امي حاول تتكلم هناء مكستها وكتفتها وبقت بتعاقبها وتعمل بي بي ميه ع وشها وتربطها بحبال وتضربها بحزام لغاية لما مامي مبقتش تتكلم وهناء خلت مامي خدامه ليها زي لما انت دلخت وشوفتها كدا وانا مبقتش بعرف اقول حاجة لهناء وبقيت اخاف تعاقبني.. وكمان بعد لما كانت بتخلي شيرين اختها تيجي عشان انيكها بقت تخش تنيكين قدام اختها وخلت اختها هيا كمان بقت تيجي تنيكيني وساعات تخليني انيكها لما تهيج وبقوا هما الاتنين ميستريس وعاملينا خدامين ليهم بس دا كل الموضوع .. بصيت لهناء وهيا بصتلس وخافت.. قولتلها اتصل باختك دلوقتي خليها تيجي هنا.. وهيا م الخوف قالتلي حاضر حاضر ومسكت التليفون واتصلت باختها وشاورتلها تفتح الاسبيكر وفتحته.. وهناء قالتلها متيجي يا شيرين شوية عندي… شيرين قالتلها اي ياحبيبتي ناوية ع جوله مع الوليه دي وحوزك الهول.. اي عايزة تربطيهم ف الحمام زي الخرفان زي ما قولتليلي وضحكت وبصيت لهناء وهيا خافت وقالتلها اه يالا بقا مستنياكي وقفلت.. وانا قولتلها بقا كنتي ناوية تعملي كدا فيهم وبصيت لبيدو وقولتله وانت كنت عارف.. سكت وبص ف الارض.. روحت رازعه برجلي اووي ووقع وعيط.. وهناء قالتلي اااه كان عارف ومكانش يقدر يقولي لا.. قولتله تمام.. وشويه الباب خبط وخليت هناء تفتح وهيا مضروبة والدم ع وشها واللبن والفضلات مبهدلاها.. وفتحت وبتدخل وشافت اختها كدا ولسه بتقولها اي دا روحت انا شاددها لجوة وقافل الباب ورازعها قلم وقعتها ع الارض وهيا شافتني وخافت وبصتلهم وشافت اختها وجوزها شكلهم كدا وفهمت وعيطت وقالتلي انا ملييش دعوة دااا دااا.. روحت شاخط فيها وقولتلها انطقي.. قالتلي هناء هناء هيا اللي بتخطط وانا بنفذ معاها.. بصيت لهناء وقولتلها بقا كله منك انتي.. يااااه فكرتيني بواحده زمان كان اسمها هند.. عملت زيك وحبت تشم نفسها عليا بس انا عرفت هيا بتحب اي.. ولقيت هناء بتبصلي وبتبلع ريقها وخايفه.. بصيت لام بيدو وقولتلها قومي هاتي حبل.. وقامت جري وجات لفه حبل غسيل.. وخدته منها ورميته ع الارض وقولت لبيدو وشيرين.. يالا عاوزكم تكتفوها حلو عشان اوريها السادية اللي علي حق.. واللي مش هيسمع كلامي هيتربط مكانها.. لقيت بيدو وشيرين بيكتفوا هناء وبيربطوها كويس وهناء بتعيط وبتحاول تفلفص بس مفيش فايده وكتفوها وخليتهم ينيموها ع وشها وقومت قلعت الحزام م البنطلون وبقيت بلسوع ف جسم هناء وهيا بتصرخ وهريت طيازها ضرب لغاية لما احمرت وجابت ددمم.. روحت شادد شيرين من شعرها وصرخت وقولتلها مصي زبي يا متناكه.. مصصي الزب اللي فتحك يا قحبه.. وشيرين نزلت مص ف زبي بخووف وانا اضربها ع وشها بالقلم اووي وهيا تصرخ وتعيط واشدها تاني واحشر زبي ف بوقها للاهر لغاية لما احس انها بتتخنق واطلعه وتريل ع نفسها والرياله نزل من بوقها ع طيز اختها هناء وهناء طيزها والجروح اللي فيها حرقتها لما رياله اختها نزلت عليها.. وفضلت ادقر ف بوق شيرين لغاية لما نطرتهم بوقها وقولتلها تفيهم ف بوق بيدو يالبوة.. وقامت مسكته وفتحتله بوقه وبقت بتنزل اللبن ف بوقه وتتف ف بوقه وقلتله تفهم ف بوق مراتك هناء يا عرص وقام رافع راس مراته وتفهم ف بوقها وتف هوا كمان ف بوق هناء وقولت لهناء ابلعيهم وبلعتهم غصب عنها.. وبصتلهم وقولتلهم ام بيدو ستكو ياكلاب ولو مسيتو شعره منها هيبقي مصيركم زيها.. ولقيت ام بيدو مسكت شيرين من شعرها وشدتها وخلت وش شيرين قدام كس ام بيدو وقالتلها بقا انتي شرموطه وكس مفتوح يا قحبه.. يالا مصي كسي يا متناكه.. وشيرين بتلحس ف كس ام بيدو اووي وام بيدو بتجيب ع وش شيرين.. قومت واقف ورا شيرين وماسك زبي ودابه مره واحده ف كسها وهيا صرخت م الوجع وام بيدو كبست بكسها كله وبقا ف بوق شيرين وشيرين م الوجع بقت بتعضعض ف كس ام بيدو وانا نازل فشخ ف كس شيرين لغاية لما ام بيدو نطرتهم ف بوق شيرين وفضلت ماسكه دماغها وقالتلها استني هعمل حمام خدي ابلعيه هوا كمان ولقيت كس ام بيدو بينزل ميه البول ف بوق شيرين وشيرين بتشفط ميتها وبتبلعها وانا ف اللحظه دي كنت بجيب لبني كله ف كس شيرين وعبيتها لبن وخرجت زبي من كسها وشديت بيدو من شعره وحطيت وشه ع كس هناء وهوا فهم وبقا بيلحس كسها ويشفط لبني منه وقعدت جنب ام بيدو ع الكنبه وهيا ف حضني وقولتلها مبسوطه يا ملكه.. قامت بيساني من شفايفي وقالتلي طول ما الملك جنبي لازم اكون مبسوطه.. وبصت ع ابنها وشيفاه نازل لحس ف لبني من كس شيرين.. قامت شخطت فيه وقالتله تعالي نضغ زب الملك بتاعك ياعرص يابن الشرموطه ولقيت بيدو جاي ع ايده ورجله ومسك زبي وحطه كله ف بوقه ونزل مص فيه ولا اجدعها شرموطه ونضفه… وام بيدو زقته برجلها وقعته بعيد وقالتله كفاية عليك كدا يا خول.. قولتلها انا همشي بقااا وهما اهم تحت رجلك العبي بيهم براحتك.. قالتلي دول هيبقوا تسليتي بس انت متمشيش وبات معايا انت وحشتني اووي.. قولتلها وانتي وحشتيني بس الجايات كتير.. وسلمت عليها وسيبتها ونزلت.. وانا ماشي معرفش ايه اللي خلي هند تيجي ف دماغي تاني بعد كل دا.. قولت يمكن هناء واللي عملته فكرتني باللي حصل.. ولقيت واحده جايه ف وشي شكلها متوسخ وهدومها معفنه ورفيعه كدا وريحتها وحشه زي اللي بيناموا تحت الكباري كدا وبتقولي ممعكش سجاره.. قولتلها مبشربهاش.. ولقيتها بتبص ف وشي اوووي كدا وبتقولي ياااااه يا ااااااحمد معقووول بعد الوووقت دا كله.. بصتلها وقلتلها انتي مييين يا ست انتي قالتلي اناااااا ابقاااااا استنوني ف جزء جديد الجزء الخامس وطبعا لقيت الست المعفنه بتقولي ممعكش سجاره.. قولتلها مبشربهااش.. وبثتلي اووي وقالتلي ياااه يااااحمد.. واستغربت منها.. قولتلها انتي مين.. قالتلي مش عارفني.. انا ابقااااا هند ياسي احمد… بصتلها اوووي وحسيت ان زمن رجع بيا سنيين كتيرر اووي وسرحت ومحستش غير وهيا بتهزني من دراعي وبتقولي اي مالك متنح ليه كدا… قولتلها يااه ياهند الزمن غيرك اووي.. قالتلي قصدك السجن اللي انت رمتني فيه هوا اللي غيرني.. قولتلها مش هتفرق اصلا عشان ف كل الحالات انتي اتغيرتي للاعفن والانيل… اي ياهند بقيتي جلد علي عضم وشكلك بقاا ابن وسخه وريحتك تقرف كدا ليه.. قالتلي انا خرجت م السجن من شهر ونص كدا وطبعا صاحب البيت اخد شقته بعد ما اتحبسنا وخدها بالعفش.. ولما رجعت البيت وقابلني ف الشارع هللي وفضحني وفرج الناس عليا وطردني برا المنطقه بفضيحه بردوو.. وانا خارجه بعيط ومقهورة قابلت واحد كدا واقف بيبيع حشيش.. وقالي متيجي تباتي عندي بدل ما تباتي ف الشارع احسن.. ومعرفش ازاي مشيت نحيته وقولتله طيب بيتك فين.. بصلي وقالي اهوو دا الكلام.. وطبعا خدني شقه متفرقش كتير عن شقتي وطبعا مسابنيش ولما حاولت اقوله بلاش وكدا قام ضربني وبهدلني وقالي مهو يا اما كدا يا تروحي للشارع اللي جيبتك منه.. وطبعا مكانش قدامي غير اني اسلمله نفسي يعمل اللي هوا عاوزة ف اي وقت فيا.. وهوا متوصاش ياسي احمد وهراني وبوظني خالص وياريتها ع كدا وبس.. دا بقا هوا واصحابه بياعين الحشيش المتسولين بيسهروا سوا ف شقته والموضوع بدل ما كان هوا بس بقا هوا واصحابه كل يوم يبدلوا عليا او يعملوها جماعي لغاية لما اتهريت خالص وبعدين بقيت بحشش معاهم ووصل الموضوع انهم خلوني اشد بودرة كمان ودخلوني ف سكه البودرة ولما اتمكنت مني رموني ف الشارع بعد ما البودرة كلت جسمي وبقيت زي ما انت شايفني جلد ع عضم وبقيت كل لما احس اني عايزة اشد بودرة اجري عليهم زي المجنونه واسيبهم يعملوا اي حاجة مقابل اني بس اخد سطرين البودرة واشدهم وبقيت بشحت وبنام ف اي حته والعيال المتسوله بقوا ياخدوني ينيكوني ف اي خرابه وبقيت زي المبوله اي واحد مزنوق وعايز يفضي بقا يفضيهم جوايا وكل دا قصاد كام ملطوش اخدهم عشان اجيب سطرين البودرة.. ولقيتها اتفتحت ف العياط بهستيريا وقعدت ع الارض ف التراب والطين وشكلها مقرف اووي.. بس للحظه صعبت عليا بمنظرها دا وحسيت اني سبب ف اللي دخلتله دا وقولت اقف جنبها.. روحت قولتلها اقفي يا هند.. بصتلي وبتقف بصعوبة وهيا بتتشحتف.. وقولتلها انا هقف جنبك لغاية لما تتعالجي م الزفت دا.. بصتلي بفرح قووي وقالتي بتتكلم جد ياسي احمد.. قولتلها طبعا جد هو انا ههزر مع كسمك ليه يعني دا انتي تقرفي الكلب الاجرب اصلا.. قالتلي عالجني وانا هعيش خدامه تراب رجليك طوول عمري.. قولتلها بس انتي مش هتتغيري ياهند وديلك نجس وبتحبي تلفي وتدوري من ورايا.. لقيتها بتوطي ع ايدس وتمسكها وتبوسها ووطت ع جزمتي وبقت بتبوس فيها ومكلبشه ف رجلي وحاطه خدها ع جزمتي وتبصلي وعنيها كبها دموع وتقولي خلاص حرمت واتعلمت الادب ولو حصل مني اي حاجة تاني زعلتك ابقي قطعني حتت وارميني للكلاب.. قولتلها طب قومي بطلي شغل الشحاتين دا وزقيتها برجلي ف وشها ووقعت ع الارض.. وحبيت ابقي قاسي معاها عشان تعرف اني مبقتش زي زمان خلاص وعايزها تبقي حاسه دايما اني ممكن ارميها ف الشارع ف اي وقت.. وقامت وماشية جنبي.. روحت وقف وزعقتلها بصوت عالي.. وقولتلها انتي اتجنني يا كلبه انتي هتمشي جنبي ولا اي.. انتي تمشي ورايا زي الكللابب.. لقيتها وطت دماغها ف الارض وقالتلي امرك حاضر يا سيدي.. ومشيت وهيا ورايا.. وبقيت ماشي بفكر مش عارف هعمل اي ف المصيبة دي واوديها فين.. وفجاه لقيت فكره جات ف دماغي اني اوديها لبيت بيدو واخلي هناء تحميها وتهتم بيها وفعلا خدتها ورجعت لبيت بيدو وخبطت وبيدو فتحلي ودخلت وقولتلها ادخلي ياهند.. وهند دخلت وطبعا شكلها وريحتها مقرفين.. وهما بصولي وبصولها وحطو ايديهم ع بوقهم وقالوا اييففف اي القرف دا مين المعفنه دي.. قولتلهم دي حكاية قديمه خالص.. المهم عايز هناء تاخدها تنضفها خالص وتلبسها لبس نضيف من عندها وتخلوها ف اوضه ليها وتاخد الاكل والشرب ومتطلعش خالص.. ام بيدو قربت مني وبقت ف حضني وبقتقولي طب احكيلي ليه بتعمل معاها كل دا.. قولتلها بعدين هتفهمي بس اللي اقوله بتسمع.. قالتلي حاضر وندهت بصوت قووي ع هناء وقالتلها انتي ياوسخه تعالي هنا.. وهناء خرجت م اوضتها وبصت لهند واتقرفت منها.. وقالت ام بيدو لهماء يالا خديها ع الحمام ونضفيها كويس اووي وتلبسيها من لبسك.. قامت هناء بصت لام بيدو وحطت ايديها ف وسطها ورفعت حاجب وقالتلها نعم ياختي بقا انتي عوزانس احط ايدي ع القرف دا.. روحت لافف ورازع هناء قلم وخدته ووقعت ع الارض م الصدمه وقامت جري وقالت حاضر حاضر.. وبصت لهند وهيا حاطه ايديها ع بوقها وقرفانه منها وقالتلها تعالي وهند طبعا باصه وشايفه سيطرتي ع الكل ودخلت الحمام مع هناء وقولت لبيدو يتصل يجيب شيرين اختها تساعدها عشان هند معفنه اووي ومحتاجه نضافه جدا.. وفعلا اتصل ع شيرين وجات ودخلت لاختها الحمام ومسكو هند نضفوها كويس وخرجت من جوة وشكلها اتغير ولابسه سنتيان واندر من بتوع هناء بس واسعين عليها عشان هناء بزازها وطيازها اكبر من هند اللي البودرة خلت جسمها ضعيف.. وبصيتلها وقولتلها كبار عليكي دوول انتي تلبسي من لبس شيرين بزازها وطيازها قريبه ليكي وقولتل لشيرين تقلع ملط وتقلع الاندر والسنتيان وفعلا قلعت وبقت واقفه ملط وقولتلها البسي دول ياهند.. وهند لبستهم وكانوا مظبوطين شوية.. وقولتلها ادخلي نامي هنا ودخلتها اوضه ******* وقولت لشيرين تلبس هدومها من غير اندر ولا برا وتروح كدا.. وفعلا لبست ومشيت وهيا خايفه تعارضني طبعا.. وقولت لهناء من هنا ورايح دي مسئوليتك لغاية لما اقولك تعملي اي.. دي تاكل وتشرب كويس ومتخرجش م الاوضه.. وهناء قالتلي حاضر.. ودخلت هناء تجيب اكل لهند وام بيدو جات ف حضني وقالتلي احكيلي بقاا اي حكايتها دي.. فا حكيتلها الموضوع كله باختصار طبعا وقلتلها دي مدمنه بودرة وهنحبسها لغاية لما تخف وتبطل وبعد كدا اسيبها وابقي صلحت اللي عملته فيها.. ام بيدو حضنتني اووي وقالتلي انا بحبك عشان انت بجد راجل وحنين وطبعا شوية رومانسية واحضان وبوس وسيبتها ونزلت روحت وحاسس ان ضميري مريحني ومبسوط ورجعت البيت لقيت اخواتي مستنيني كالعاده وقعدنا اتعشينا ونرغي ف اي حكايات وخلصت وطلعت لقيتهم طلعوا ورايا الاوضه ودخلوا وقعدنا نهزر ونلعب وانا حاسس بسعاده جوايا بسبب الموقف الي عملته لهند وبعد مهزرنا الموضوع قلب بنيك وطبعا عملنا احلي شوية اوضاع ونيك جماعي لغاية لما اتكيفو ونمنا كلنا ملط ومهدودين.. وعدت الايام مابين ام بيدو واخواتي وكدا وعدي يجي شهرين او تلاته وهند اتحسنت طبعا وصحتها بقت افضل وجسمها بدء يملي تاني وبزازها وطيازها كبروا وجسمها ادور وبقت كيرفي ورجعت لحالتها وهنا فكرت اني اشتغلها واخليها تكسر عين هناء وتخليها خدامه ليها وفعلا اتكلمت مع هند وفهمتها كل حاجة وهيا قالتلي انا من ايدك دي لايدك دي.. وطبعا فهمت ام بيدو كل حاجة وفرحت جدا وبقت هيا وهند اصحاب قووي وهند بقت تتعمد تعامل هناء بقسوة واستعباد وطبعا هناء لما كانت بترد عليها كانت هند بتقوم تضربها وتشد شعرها وتهريها تلطيش وكل دا ام بيدو قاعده بتتفرج وهناء حكت لبيدو كل حاجة.. وبيدو بيزعق لهند واتفاجئ بهند بتضربه بالقلم قووي وصرخ زي اللباوي وقامت هند جابت حزام وبقت بتضرب بيدو وهناء اووي لغاية لما جسمهم علم م الضرب وبعد كدا هند مسكت هناء ع الارض قدام ام بيدو وبيدو وقطعت هدومها وبقت بتغتصبها بقسوة وتتساحق معاها لغاية لما خلصت قامت من عليها ودخلت الحمام وهناء قامت جري ومسكت رجل ام بيدو تبوسها وتقولها سامحيني عشان خاطري بس ابعدي المفترية دي عني.. قامت ام بيدو قالتلها طب الحسي صوابع رجلس يا رخيصه وبوسي رجلي.. وهناء بدون تردد بقت بتبوس وتلحس صوابع ام بيدو وبيدو دخل وشاف مراته تحت رجل امه.. قامت امه بصاله وقالتله تعالي جنبها ياشرموط رجلي التانية مستنياك ونزل بيدو جنب هناء وبقا خدام رجل امه زي مراته وام بيدو اتبسطت بسيطرتها تاني عليهم وكلمتني وانا فرحت لفرحتها وقولتلها سيبها تربيهم كام يوم كمان وبعد كدا هتصرف.. وعدت الايام وهناء وكمان شيرين وبيدو بقوا زي الخاتم ف صباع ام بيدو ودا بسبب خوهم من هند طبعا.. واتصلت بهند قولتلها تلهم هدومها وتنزل هتلاقيني تخت مستنيها عشان هتسيب البيت دا وتعيش معاها وهيا فرحت اووي ولمت هدومها بسرعه ونزلت وقولتلها هاخدك تعيشي ف بيتي وعلي فكره انا متجوز ٣ وعايشين مع بعض ف بيت واخد وانتي هتعيشي ف البيت وتخدميهم.. قالتلي انا اعيش خدامه تحت رجلك العمر كله.. وخدتها وروحت لاخواتي وكبعا هند متعرفش انهم اخواتي وفاكرة انهم مراتاتي زي ما قولتلها.. ودخلت وندهت اهواتي وقولتلهم هند هتعيش هنا وتخدمكوا وتريحكوا.. وطبعا حبوا الموضوع اووي وهند بقت شايله البيت من نضافه وكله وكمان مريحه اخواتي وشايفه طلباتهم كلها وطول الفترة دي مكنتش مبطل نيك ف اخواتي لغاية لما جه يووم وحصصصل اللي كنت متوقعه يحصل استنوني ف جزء جديد الجزء السادس وطبعا بعد ما بقت هند شايله البيت واخواتي وفكراهم مرتاتي وجهزو السفره ووليمه محترمه وقعدنا لسه هنتكل ولقيت هبه بتبص للاكل وقرفانه وحطت ايديها ع بوقها وهترجع وقامت جريت ع الحمام ومفيش ثانية لقيت دعاء زيها وشوية سوسن.. بصيت لهند ومتنح لقيت هند بتضحك وبتقولي مبروك شكله حصل.. بس انت اي شديد ياسي احمد.. التلاته سوا كدا.. شكلك كان مزاجكك رايق ليلتها عشان التلاته يحملوا ف ليله واحده.. بصيتلها وقولتلها اي حوامل اي انتي كمان.. انتي هتعملي فيها دكتور.. لقيتها قربت مني ووطت وبزازها بقت قدام وشي وقالتلي بكل لبونه ومرقعه.. انا ست ياسي احمد وافهم كويس اذا كانت الست تعبانه ولا حبلا.. ودول حبلو.. وبتنزل ايديها لرجلي وبتحسس ع فخدي وبتمشي بطرف صوابعها فوق زبي وبتعصره براحه وبتقولي خف عليهم شوية بقا عشان الحمل ف اوله يثبت ولو هفك الشوق هتلاقي هند مستنياك.. وهيا بتحسس ع زبي اللي بيقف ف ايديها وبتعض ع شفايفها.. وبتقولي وحشني لسوعه الحزام ع جسمي منك اووي.. عايزة يوم من بتوع زمان اووي.. وف اللحظه دي كانوا التلاته خلصوا ترجيع وراجعين وشافوا هند وهيا بزازها ف وشي وايديها ممدوده لتحت واتاكدوا انها بتلعبلي.. وهند لما شافتهم قربوا رجعت لورا ووقفت ساكته.. واخواتي قعدوا ع الاكل ومش عايزين ياكلوا وبيبصوا لبعض وقاموا سابوا الاكل وطلعوا وشكلهم متغير.. وطلعوا كلهم قعدوا ف اوضه هبه.. قولت لهند شيلي الاكل وانا طلعلهم.. وطلعت لقيتهم قاعدين ع السرير والعيال بتلعب ف الارض وكانوا كبروا شوية.. وقعدت جنبهم ع سرير وقولتلهم مالكم فيكم اي.. شكلكوا تعبان.. بصوا لبعض وساكتين وشكلهم خايفين يقولولي انهم شاكين انهم حوامل.. قولتلهم انتوا حوامل صح.. هبه نطقت وقالتلي بص ياخويا احنا شاكين مش متاكدين بصراحه ومتختفش لو مش عايز نجيبلك عيال تاني وكفاية اللي وصلناله لحد كدا خلاص اعتبرنا مش حوامل بس اوعي تتضايق.. ولقين سوسن بنغزها بكوها من جنب ودعاء م الجنب التاني وشكلهم معترضين ع كلمه هبه بالاجهاض.. بصتلهم وبصيت لهبه وهما مستنيين ردي.. قولتلهم وانا عايزكم تجيبولي عيل واتنين وتلاته وعشره ومبسوط بالعزوه ومش زعلان.. وفرحوا اووي واترمو ف حضني وحضنتهم وبقينا بنبوس بعض بحب واخوه وقعدنا نرغي وكل واحده تحط ايديها ع بطنها وتقولي عايز بنت ولا ولد واقولها ونضحك وقعدوا يقولو يبقي ابن دي ياخد بنت دي وبنت دي تبقي لابن دي ويضحكوا سوا وبصتلهم وشوفت فرحتهم وابتسمت ولقيت دعاء لفت مرة واحده وبصتلي وقالتلي اي بقا حكايه ست هند دي كمان واي اللي شوفناه انهارده دا.. بصيتلها وضحكت وقولتلها حتي وانتي تعبانه مركزة معايا.. لقيتها نطت ف حضني وقالتلي مش اخويا حبيبي وكمان جوزي وابو عيالي.. لازم اغير عليك طبعا ولا اي يابنات وهما طبعا متوصوش وقالولها معاكي حق وضحكت.. وقولتلهم هحكيلوا الحكاية من اولها.. وطبعا قعدت احكيلهم الموضوع من بدايته لغاية لما شاغوني وهما بصين ومش مصدقين وقالولي يخربيتك ولا بيان عليك.. دا احنا ف حياتك من زمان ومنعرفش عنك حاجة.. قولتلهم واديكوا عرفتوا.. قالولي بس دي بيئه اووي وانت لارج.. قولتلهم دي بنسبالي بطلع غضبي فيها ضرب واهانه وتلطيش وهي بتتكيف كدا وف الاخر بتقلب بنيكه او تقدروا تقولو ******.. بصوا لبعض اووي وقالولي طب احنا عايزين نتفرج.. ينفع.. بصتلهم وقولتلهم بس من غير صوت خالص.. قالولي اعتبرنا خرس مبنتكلمش.. قولتلهم خلاص هظبطها واقولكم.. قالولي لاااا دلوقتي احنا مشتاقين اووي للموضوع دا.. وفعلا فضوا يزقزني لغاية لما قومت.. وقولتلهم طب هبقي انا وهيا ف الصاله هنا وانتوا بصوا علينا من فوق واطفوا النور عشان متبانوش وكمان مش عايز اسمع نفس.. هزو راسهم وقومت خرجت من اوضتهم وطفيت نور الطرقه ونزلت لقيت هند بتنضف السفره بجلانس وتمسحها.. روحت مقرب منها ولاسعها سبانك ع طيزها طرقع من قوته وهيا صرخت واتنفضت ولفت وبصتلي.. وعضت ع شفايفها وبتقولي بمنيكه.. ااااه اااي ايدك لسوعت طيازي ياسي احمد امممم.. روحت لاطشها بالقلم ع وشها جامد قامت دماغها اتخبطت ف السفره جامد وصرخت ااااه اممم اييي ايدك تقيله اووي.. بصيتلها بغل وقولتلها لسه يا وسخه.. روحي هاتي الحزام بتاعي م البنطلون وتعالي.. جريت من قدامي وجبت الحزام واديتهومي ولفيته ع ايدي ونزلت بكل قوتي ع جسمها وصرخت وكشت ف نفسها وبتعيط.. قولتلها وكمان بتعيطي يالبوة من غير ما امرك.. طب اقلعي ملط يا مومس.. قالتلي حد يشوفني هنا تعالي اوضتي.. قولتلها هتقلعي هنا ولا اخدك واخليكي تقلعي ملط ف الشارع يا نجسه وارميكي لكلاب السكك يركبوكي يا زانيه.. لقيتها قلعت ملط ف لحظه وقالتلي ابوس رجلك بلاش ترميني ف الشارع تاني وهعيش جاريتك ووطت ع رجلي تبوس فيها وسيبتها تبوس ف رجلي وروحت شايطها بوش رجلي وقعت ع ظهرها والحزام نزل ع جسمها وبطنها لسوعها لقيتها برقت وكتمت صرختها بايديها وبتضم وراكها ع بعض من هيجانها.. روحت فاتح وراكها عن بعض برجلي وروحت نازل بالحزام ع سوتها وكسها لسوعتها وهيا بتترعش وكسها بيجيب ميه م الضرب والشهوه. وفضلت اضرب فيها بالحزام وايدي ورجلي لما كانت حرفيا هتموت خلاص ولقيت نفسي نازل عليها وبنيك فيها بكل غشومية ف كسها وطيزها لما هريتهم وجابوا دمم ونطرتهم ع وشها وجسمها وانا واقف وقولتلها قومي يا مومس نضفي زبي ووقفع ايديها وركبها وانا قاعد وزبي ف بوقها بتمص وفضلت انيك ف بوقها لغاية لما كانت هتتخنق وتموت ونطرتهم تاني ف بوقها وخرجته وهيا بلعت اللبن ونضفت زبي خالص.. بصتلها وقولتلها نامي يا وسخه ع ظهرك وافشخيلي كسك.. وهيا نامت وفشخت كسها وروحت مدخل زبي كله فيها صرخت وفكرتني هنيكها قولتلها انا مش هنيكك يا نجسه انا هعمل ميه ف كسك دا مبولتي.. وزوبي اتفتح بميه بولي ف كسها وهيا اااه اممم وبتصرخ م الميه اللي نفخت بطنها وبتتوجع اووي.. روحت لافف ايدي ع رقبتها وخانقها وقولتلها هسحب زبي ولو نقطه ميه نزلت من كسك هموتك وهيا بتتخنق وعنيها احمرت خلاص ومش قادرة تاخد نفس وهزت راسها بالموافقه.. وبسحب زبي منها وهيا قافشها بعضلات كسها لغاية لما خرج وحت ايديها ع كسها ولفت وراكها ع ايديها عشان ميتي متطلعش وبتتالم من كميه الميه جواها.. بصتلها وقولتلها عايزة تفضيهم.. قالتلي الرحم هينفجر ياسي احمد.. قولتلها يبقي تنزليهم هنا ع البلاص وتلحسيهم وتشربيهم من ع الارض وهيا مصدقت وقامت قعدت وفشخت كسها والميه خارجه من كسها نافورة ونازله بافرازتها وشوية ددمم وخلصت نزلت بوشها ع الارض وتلحس زي الكللابب لما نضفت البلاط.. بصيتلها وقولتلها شكلك هتعمري معايا المره دي يا هند.. لقيتها فردت حسمها ع الارض وراسها ع وش رجلي وقالتلي انا جاريتك ياسي احمد وخدامه تراب رجليك.. هند اتغيرت عن زمان وبكرة الايام تثبتلك بس متحرمنيش من المتعه اللي بعيشها معاك دي.. قولتلها كول ما انتي مطيعه زي الكللابب كدا هتعمري.. بصتلي بمحن وباست وش رجلي بمنيكه وقالتلي جاريتك.. قولتلها خلاص قومي نامي وسيبيني شوية.. باست رجلي وقامت وانا اتحركت ملط زي منا واخدت الحزام ف ايدي وطلعت ولقيت اخواتي بيجروا ع اوضتهم واترموا ع سرير وكاشين ف بعض وخايفين.. قالولي يالهوي انت موتها يخربيتك.. اوعي ف يوم تفكر تعمل كدا معانا.. رميت الحزام من ايدي واترميت معاهم ع سرير وخدتهم ف حضني وقولتلهم دي مومس انما انتوا اخواتي لحمي ودمي وكمان امهااات عيالي.. حضنوني وحسوا بالامان اكتر ونمنا وصحينا الصبح فطرنا وكل واحده منهم بتبص لهند باستغراب ومش مصدقين اللي شافوه ولكن كانوا بيتعاملوا عادي معاها وجريت الشهور مابين اخواتي وهند وام بيدو ومراته واختها ود. مارينا لغاية لما اخواتي ولدو.. وعدت السنين(طبعا هجري الاحداث شوية) لغاية لما ولادي كبروا وبقوا ف فتره المراهقه والبلوغ وكمان بيدو خلف من هناء وبنتهم كبرت وبقت ف سن ولادي تقريبا وشيرين اخت هناء كبرت واتجوزت ولسه مخلفتش استنوني ف جزء جديد الجزء السابع وطبعا ولادي كبروا وبقا عندي من اخواتي ولا وهقولهولكم ولادي من اختي هبه: ادم: بقا عنده ١٥ بسنت: ١٤ سنه ولادي من اختي دعاء: ناديه: ١٥ سنه الا ٦ شهور نرمين: ١٤ سنه ولادي من اختي سوسن منار: ١٤و٦ شهور ماجد: ١٤ سنه وهدخل ف احداث جديده عشان القصه تجري شوية وطبعا الفتره دي كان بيدو وهناء خلفو بنت واسمها موني وعندها ١٤ سنه.. وام بيدو ماتت وكتبت ورثها كله باسم موني وحطت اسمي انا اللي اكون وصي ع الورث لغاية لما البنت تكبر واكون راعي ليها طول العمر ف ورثها.. د. موريس عمل العمليه لشيرين اخت هناء ورجعها بنت واتجوزت ولسه مخلفتش لغاية دلوقتي ودا لمشاكل ف الحيوانات المنوية بتاعة جوزها وكمان د. موريس كان ع علاقه خفيفه بدكتورة مارينا.. عملوا علاقه مرات قليله وطبعا انا خليتها كظا عشان موريس يبقي معايا ويعمل عمليه لاي وحده وهيا اللي كانت بتاثر عليه وعلاقتها معايا مستمره.. والعيال كبروا وطبعا هند عايشه داده للعيال واخواتي واوقات بنيكها بشراسه واليوم دا بقاااا مختلف لانه كل أحداثه جات لوحدها من غير ما نرتبلها.. دا يوم عيد ميلاد اول فرحتي من حب حياتي.. عيد ميلاد ابني ادم من اختي حبيبتي هبه.. كبر وتم ١٥ سنه وكبر وطول وبقا نسخه مني زما اخواتي بيقولولي.. وكمان الواد ورث مني زبي.. برغم سنه الصغير الا ان زبه اكبر بكتير من سنه… وطول اليوم بقا كلنا مشغولين ف التجهيزات والاحتفالات وبدئت اتصل باللي هدعيهم للحفله انا: اتصلت بالدكتورة مارينا.. الو ايوة يا روحي مارينا: ايوة يا عمري واحشني اووي بجد انا: وانتي كمان يا مزة قلبي.. هستناكي انهارده بقا نهربها ف الفيلا مارينا: يالهوي طب ازاي واللي ف الفيلا انا: ياروحي انهارده عيد ميلاد ادم.. وهنخربها بقاا ولازم تبقي موجوده.. وهجيبلك الويسكي اللي بتحبيه مارينا: مبلاش احسن بشرب ومبدارش انا بعمل اي انا: مهو دا المطلوب يا مليفاية مارينا: خلاص هاجي عشان خاطرك ومسكت تليفوني تاني وطلبت بيدو انا: اي يا وسخ نسيتني ولا اي ولا عايزيني اجيلك يا عرص بيدو: وحشننني اوووي اووي بجد… مبتسالش عليا ليه زي الاول ولا كنت بتيجي بس عشان المرحومه مامي … انا: احااا ياخول دا انا جيت ليك ولامك ومراتك واختها ياعرص ولا نسيت بيدو: طب متيجي بقا تاخد هناء عني شوية انا مبقدرش خالص انا: هستناكو انهارده وتعالي انت ومراتك وهات بنتك عشان عيد ميلاد ادم انهارده بيدو: كل سنه وهوا طيب.. خلاص هنيجي بقااا.. طببب وووو انا: اي ياعرص متقول عايز اي.. قصدك ع اخت مراتك شيرين.. اي عايزني اجيبها ياخول.. وحشتك اللبوة بيدو: اووي يا احمد متصدقش انا بحس بمتعه قد اي معاها ومبحسهاش مع هناء وكمان من بعد ما عملتولها العمليه ورجعتوها بنت واتجوزت مبقتش بتجيلنا زي الاول ولا بقيت بقربلها انا: هجيبها ياعرص عشان اليوم دا لازم كله يتبسط ويتمتع بيدو: خلاص وانا هاجي وهستناك تظبطلي الجو بقااا وضحك انا: خلاص مستنيكووو قفلت معاه واتصلت ع شيرين الو: اهلا ازيك يا شوشو عامله اي يا وزه شيرين بارتباك: اااااهلاااا ازززيييك يااا سممررر عاااملله ايي يااا حبيببتيي انا: ضحكت وقولتلها جوزك جنبك يابت شيرين: اه طبعا انا: يابت هستناكي انهارده تيجي عيد ميلاد ادم.. واختك وجوزها جايين.. اخلعي بقا من جوزك وتعالي ولا اخليها هيا تكلمك عشان هوا ميشكش شيرين: ايوة ماشي خلاص هستني لما هي تكلمني انا: هطلبها دلوقتي تكلمك وقفلت معاها وكلمت هناء وفهمتها كل حاجة وخليتها تتطل باختها وتعزمها ع انها رايحين فرح قريبيتهم وجوزها معترضش.. وظبطت كل حاجة وقعدت سرحت شوية ف كل اللي انا فيه وعيالي اللي كبروا وفوقت ع صوت هند جاية م اامطبخ وماسكه ف ايديها طبق كبير وفيه حاجة عماله تشد وتمط فيها وفهمت انها حلاوة ازاله الشعر.. ولقيتها جايه ندهت عليها انا: خدي هنا ياهند.. واي يابت الطبق دا كله وملياه اي.. اي يابت كل داااا هند: يوووه ياسي احمد عملت حلاوة عشان العرايس الصغيرة انضفهم كدا والمعهم ويبقوا قمرات.. انا: اااي عامله الحلاوة دي كلها لبناتي.. يابت البنات لسه صغيرة ع كدا هند: راحت رقعت ضحكه بكل شرمطه ولبونه رنت ف الفيلا كلها… ووطت قدامي وبزازها مدلديلين قدامي وقالتلي بصوت هادي بمرقعه.. صغيرين اي ياسي احمد.. البنات كبرت وبلغت ودورتهم كمان جات.. البنات ف عزها دلوقتي ياخويا.. وهيا بتكلمني ولقيت بسنت وناديه ونرمين خارجين م الاوضه ولافيين ع جسمهم بشكير مغطي نص بزازهم وتحت طيازهم بشوية وجسمهم تحت البشكير ملط وكلهم بزازهم كبرت والبنات فعلا كبرو واتدوروا وقالولها يالا ياهند بقااا عشان نلحق نخلص ودخلوا اوضه نوم هبه اختي عشان السرير فيها كبير.. وشوية سمعت صوتهم بيضحككوا وبيتمرقعوا واهاتهم طالعه بشرمطه من شد الحلاوة لشعرهم روحت قايم متسحب وباصص عليهم وشايف اكساسهم اللي لسه بخيرها ومتفتحتش وبزازهم وجسمهم اللي فاير وحسيت بهزة فيا وحسيت بزبي بيقف.. وشوية لقيت هند بتقولهم استنوا يابنات هقةم افك الحلاوه شوية ع النار احسن مسكت وخليكو هنا وجايه.. ولمحت كدا قومت راجع خطوتين وعملت اني لسه طاله وقابلت هند ف وشي وبصتلها وهيا بصت ف عيني وبصت لزبي ولقيته واقف وفهمت اني هايج.. قامت قربت مني شوية وبصت ف عيني وقالتلي هند: شايف الحلاوة مسكت ازاي.. ملحقتش اخلص كس البنات.. اصله اكساسهم ملبن اووي وطريه يخربيتهم هيجوني انا: طب متروحي تفوكيها وانا مالي بصت هند ف عيني وايديها ع زبي وقالتلي عايزة اقولك حاجة ياسي احمد وانا خلاص هايج ومش معاها.. ولقيتها نزلت قلعتني البنطلون ف لحظه ونزلت مص ف زبي وشفط ف بضاني بكل احترافيه وانا خلاص مش مستحمل.. ولمحت بطرف عيني البنات واقفين ومطلعين راسهم من ورا الباب وشايفين زبي داخل خارج ف بوق هند ولما هند حست اني هجيب قامت حطت زبي ف طبق الحلاوة وخلتني نزلتي كل لبني فيه وعصرت زبي لاخر نقطه ف الطبق وبقت تدعك الحلاوة بلبني والحلاوة بقت بيضا بدل صفرا من لبني.. وبصتلي وقالتلي اهو دا اللي كنت عايزة اقولهولك.. كدا الحلاوة فكت استني بقااا اخلص للبنات.. وفتحت هند ودخلت لقت البنات بيلعبوا ف اكساسهم وبيضربوا سبعه ونص م الهيجان قامت هند دخلت بقت تلحسلهم وتفرك ف اكساسهم لغاية لما نطروا شهوتهم وبقت تحط الحلاوة بلبني ع اكساسهم وجسمهم وتنضف فيهم.. وانا نزلت قعدت تحت شوية وطبعا اخواتي مشغولين بالتجهيزات ومحدش مركز معايا.. وخلصوا ودخلوا الحمام سوا يستحموا وخرجوا طبعا لبسوا وراحوا الكوافير واخواتي راحوا معاهم… وقعدت شوية ولقيتني روحت ف النوم م الارهاق وحلمت بفرح كبير اووي اووي وقربت م الكوشه وبصيت ع العريس والعروسه.. مره شوفت العريس والعروسه انا وامي.. وشوية انا وخالتي وبرقت شوية لقيت وشهم بيتغير وشوية يبقي انا وشوية واحده من اخواتي وشوية شوفت العريس ادم وشوية اشوف جنبه واحده من اخواته البنات وحسيت المكان اتغير وبقا زي معبد فرعوني وواقف انا عليه من فوق ولابس لبس ملك فرعوني وتحت رجلي ستات كتير موطيين تحت رجلي وبيرفعوا راسهم لقيتهم كلهم امي وخالتي واخواتي وبناتي وكلهم بطنهم عاليه وحوامل وجنبي اليمين ادم وجنبي الشمال ماجد.. ولقيت نفسي بفوق ع ايد بتهزني.. فتحت عيني لقيتها هند.. بتقولي قووم ياسي احمد.. تعالي معايا.. وقومت مش مركز م التعب وخدتني ع اوضه النوم واترميت ع السرير وهيا قلعتني كل هدومي وخلتني ملط.. وجابت كريم مزيل ودهنتلي شعرتي وباطي ونضفتني خالص وجابت زيت مساج وبقت بتعملي مساج لكل جسمي وزبي وطبعا انا مستسلم وتعبان نيك والمساج خلاني اغرق ف النوم.. ورجعت لحلمي.. وشوفت الملك الفرعوني بيظهرلي وبيقولي.. انت اصبحت من الاسره الملكه يا احمد.. واليوم هوا يوم استمرار العهد لجيل اخر وسوف تسعد اليوم لوفائك بالعهد.. ولقيت الحلم بقا كله نوووورررر وقومت مره واحده وهند اتخضت وصحيت لقتني ملط وهند بتدعك جسمي ولما اتخضيت جريت عليا وضمتني لحضنها زي ابنها وبقت تطمني.. وحسيتها حنينه عليا.. قولتلها تصدقي يابنت المرا انتي اول مره احس بحنيتك.. طول عمري حاسس بشرمطتك.. دلوقتي حسيت بحنيتك.. لقيتها بصتلي اووي وحضنتيني وقالتلي ياسي احمد انت الوحيد اللي بيقدر يحسس هند بنفسها.. انا لو عشت طوول عمري اخدمك وتحت رجلك مش كفاية عليه.. وروحنا ف بوسه كلها شهوة.. روحت قالبها ونايكها وخلصت وقالتلي تعالي احميك بايدي.. وخدتني الحمام وفعلا حمتني حمومه محترمه ولبستني وبقت جنبي فعلا.. قولتلها قومي بقا اجهزي انتي كمان وعايزك برنسيسه انهارده.. واليوم عدي وجه وقت الناس بدئت تيجي ولقيت د. مارينا جات ولابسه فستان معريها اكتر ما مغطيها وشكلها بورن ستار رقم واحد ونزلت وقالت لحد من الشغالين هات الصندوق اللي ف العربيه.. قولتلها دا اي دا قالتلي صندوق ويسكي مستورد ياروحي لزوم السهرة.. انما هدية ادم لسه بقا مش هديهاله غير ف الحفله.. وشوية لقيت هناء وبيدو وشيرين ومعاهم موني بنت هناء وبيدو اللي بقت صاررروخ ولابسه فستان سهره وبزازها طالعه كلها منها وفوق الركبه والبت ميلف اووي.. وسلمت عليهم وطبيعي احضن هناء وشيرين وابوسهم قدام بيدو لكن البنت خدت بالها كدا وبصت وسكتت وحضنتها هيا كمان وضمتها وحسيت بلحمها اوووف ولعت.. ودخلو وشوية اخواتي والبنات جم اللي اول لما شوفتههم صفرت.. اووف اول مره اخد بالي من جمالهم وانهم بالحلاوة والجسم دا وفساتين طبعا فاجرة واخواتي طبعا مقولكوش ع المليطه اللي كانوا فيها.. وبدئنا كلنا نضحك ونتكلم وشوبة لقينا ادم داخل عليا ولابس ومتشيك وطول بعرض ووسيم.. واول ما دخل وموني منزلتش عينها من عليه وشوية دخل ماجد اللي كان روش هوا كمان.. وموني قامت قعدت مع البنات واتصاحبوا عليها وخدوا ارقام بعض وبقوا بيرقصوا سوا.. وموني بقت بتتعمد تتمايص قدام ادم وتهيجه والبنات لاحظو دا كمان.. ولمحت ماجد وادم بيتكلموا ويوشوا بعض وبيضحكوا.. روحت قايم براحه كدا وملاغي هند وقولتلها خلي بالم م الولاد واي حاجة تحصل تلاغيني ف الخباثه كدا.. قالتلي عنيا.. وشوية قامت د. مارينا جابت ازازه وفتحتها وصبينا وشربنا حتي الولاد والبنات شربوا بس سكروا بدري وبان من طريقه كلامهم وضحكهم وازازة جات ازازه ولقيتهم كلهم اتدهولو ولمحت بعيني ادم بيغمز لموني وبيتحرك وشوية لمحت موني بتتسحب وتمشي.. بصيت لهند وهيا فهمت واتسحب براحه.. ولقت ابني ادم واخد موني ف اوضته ومطلع بزازها بره ونازل تقفيش فيها ونيك وهما سكرانين مش حاسين بحاجة.. وشوية نزلتله البنطلون ومسكت زبه وقالتله يالهووي بتاعك كبير كدا ليه اووف.. وبقت تمصله وهوا هااج وزبه شد اووي.. رااح قالبها ع بطنها وبقا يبعبص طيزها ويدخل صباع والتاني لغاية لما وسعها وبقا بيدخل زبه ف طيزها وهيا اهاتها عاليها وصوت الاغاني مغطي عليهم لغاية لما جابهم جوة طيزها وهيا قامت لبست اندرها ع لبنه وخرجوا ولقيت ادم بيوشوش اخوه ماجد واخوه بيضحك وبيتكلموا.. ولمحت البنات بيكلمهوا وهيا بتكلمهم وبيضحكوا ويبصوا لادم.. وشوية لقيت بيدو بيقولي مش هتسيبلي شيرين.. روحت قايم وناده ع بيدو وشيرين وقولتلهم عايزكو.. وقاموا ودخلت بيهم اوضه وقلتلها الواد عايزك يابت.. قالتلي بلاش عشان خاطري.. قولتلها يالا يالبوة اخلصي وهيا سكرانه وهوا سكران كمان وقام بيدو هجم عليها يبوس ويقفش فيها وهيا ساحت خالص وسابت نفسها وبيدو فضل ينيك فيها كانه محروم ونزل لبنه ف كسها.. وهيا حست بيه قالتله يالهووي الدورة لسه خلصانه وكدا هحبل وجوزي عنده مشاكل.. قالها متخافيش.. ومسكها تاني وناكها تاني ونزل ف كسها وهيا سابت نفسها ومهتمتش من تاثير السكر والشهوة .. وطبعا هناء لاحظت غياب جوزها واختها ولسه بتسال.. قومت قولت لهند.. عايزك تاخديها ف اوضه وتفشخيها اعتبريها ملكك اتمتعي بيها يا بت.. وهند زي ميكون ماصدقت والويسكي لعب ف دماغها.. وقالتلها تعالي يا حبيبتي هوريهوملك.. وخدتها ودخلت بيها اوضه وقفلت الباب بالمفتاح.. وهناء بصت لهند وخافت وافتكرت ايايم زمان مهي عارفه هند عنيفه.. وهند هجمت عليها بتغتصبها وهيا بتخاول تفلفص لغاية لما ساحت وسابت نفسها لهند وهند فشختلها كسها وطيزها بالصناعي وهريتها واتكيفوا وخارجين الاتنين بيضحكوا سوااا وجه وقت التورته وحطيناها ووقفنا كلنا وكانت موني واقفه جنب ادم ولافه ايديها ع وسطه وبزازها ف كتفه وبيدو واقف وحاضن شيرين اخت مراته وهند وهناء مرات بيدو حاضنين بعض ود. مارينا جنبي ولازقه بلحمها فيها وماجد واقف جنب موني م الناحيه التانية وحاطت ايدة ع وسطها ولازق فيها واخواتي واقفيت قدامنا واحتفلنا وطفينا الشمع وصبينا وشربنا كتيرر وسكرنا اكتر.. ولقيت موني بتتسحب تاني وشوية ادم وراحوا اوضته وبردو فاشخها نيك وشوية لقيت ماجد بيتسحب وداخلهم وموني اتخضت وادم قالها متخافيش وهنتبسط كلنا وفعلا كان ادم ماجد فاشخين طيزها نيك لغاية لما موني مبقتش قادرة تسيطر ع نفسها من كتر شهوتها ونزلت كتير ولسه مولعه وقالت لادم حطه ف كسي ريحيني ابوس ايدك.. قالها هفتحك كدا.. قالتله افتحني وافشخني حرام عليك زبك دا مكانه كسيييييي. قام ادم نيمها ع ظهرها وفشخ رجليها وحط زبه ع اول كسها ودخله مرة واحده وهيا صرخت.. قام ماجد حاطط زبه ف بوقها وبقا بينيك بوقها وادم بيهتك كسها ودم شرفها نازل.. وقام ادم نام ع ظهره وهيا ركبت بكسها ع زبه وبقت تتنطط وماجد جه من وراها وحطه ف طيزها وبقوا الاتنين ازبارهم بتخبط ف بعض جوة موني لغاية لما ماجد شد ونطرهم جوة طيزها وخرج زبه.. قام ادم مدخل زبه هوا كمان ف طيزها ع لبن اخوه وبقا بينيك طيزها ونزلهم ف طيزها.. وقاموا الاتنين لبسوا هدومهم وبيضحكوا وخرجوا وسابوها زي ما هيا.. ونزلوا قعدوا شوية والبنات لاحظوا موني مش موجوده وبيدورا عليها وراحوا اوضه ادم وشافوها نايمه ع سريرة وغرقانه لبن ودم وكسها احمر وفوقوها وهيا طبعا فاقت واخضت بعد ما شرفها ضاااع والبنات دارو عليها ونزلوا كلهم وملاحظ نظرتهم لادم وماجد طبعا وخدت د. مارينا وطلعنا اوضتي وسكرانين ونيكتها احلي نيكه لدرجه انها كانت بتصرخ وتصوت ومش عامله حساب لحاجة وهريتها نيك وكيفتها ونزلنا وطبعا خلاص الوقت بيتاخر وندهت هناء ع موني بنتها عشان يمشوا ولاحظت هناء ان بنتها بتتوجع ف المشي ولونها مخطوف.. وقالتلها مالك قالتلها مفيش تعبت بس م الرقص والشرب.. ومشيو وشيرين معاهم.. قامت هناء بصت لاختها وقالتلها هو الخول دا ركبك يابت.. شيرين بصتلها وبصت لبيدو.. قامت هناء بصت لبيدو وقالتله نزلت جواها ياعرص ولا بره.. قالها جوة ومرتين.. قالتله يانهار ابوك اسود.. انتي يابت تروحي تخلي جوزك يركبك وينزل فيكي باي شكل احسن تكوني حبلتي ياوسخه من جوزي.. شيرين قالتلها اكيد حبلت انا دورتي لسه خلصانه ودا وقت حملي… ومشيو ود. مارينا سلمت علينا ومشيت… واخواتي طلعوا اترموا ع السرير م التعب وناموا بهدومهم.. ولقيت بسنت دخلت لادم اوضته وهوا لابس البوكسر بس وزبه متمدد جواه وهيا لابسه بدي وشورت مفصلين جسمها وبقع الدم واللبن ع السرير.. قالتله ادم انت عملت اي يخربيتك مع موني انت فتحتها صح.. بصلها وبص لجسمها وزبه بيقف وقالها هيا اللي طلبت.. قالتله ياسلام يعني هيا قالتلك كدا من نفسها.. انت اكيد اغتصبتها.. قالها ابدا اساليها حتي.. قامت جابت تليفونها وكلمت موني وقالتلها هوا اغتصبك ولا انتي طلبتي.. قالتلها لا طلبت منه بس كنت هايجه ومش حاسه بنفسي.. اخوكي بتاعه جبااار يابت اوووف.. قاامت بسنت بصت ع زب اخوها وضحكت وقالتلها ياوسخه وضحكت وقفلت معاها.. وطبعا سكرانين وقعدوا يتكلموا وف لحظه الاتنين شبكوا ف بعض ف بوسه نسيو نفسهم بيها وحصل اللي كلنا مستنينه.. ادم فتح اخته بسنت وناكها ونزلهم ف كسها والاتنين ناموا ف حضن بعض للصبح مش حاسين بحاجة لغاية لما هبه قامت م النوم وراحت اوضه بسنت ملقتهاش قامت دخلت ع اوضه ادم وشافت اللي خلاها تتسمر مكانها.. ادم واخته بسنت ولاد هبه نايمين الاتنين ملط والبت كسها كله ددمم ولبن والسرير تحتهم مبقع ددمم ولبن وقربت بشويش عشان ميحسوش ويصحوا وقربت وبصت عشان تااكد وو ولقيت اللي شافته بعنيها صح عيالها ناموا بعض بعض وابنها فتح بنتها خلاص.. قامت اتسحبت تاني وخرجت بشويش وجاتلي اوضتي وصحتني هبه: احمددد احمددد اصحي فوووق بسرررعه انا: فوقت مخضوض.. فيه اي ياهبه خضتيني خير حصل اي هبه: ادم وبسنت ياحمد ولادنا انا: بخضه.. مالهم ياهبه جرالهم اي انطقي هبه: ااصصصل ااناااا قومت م النوم وبطمن عليهم وشوفت بسنت وادم نايمين ف حضن بعض ملط يا احمد وادم فتح اخته وناكها ياحمد انا: مبقتش عارف من صدمتي افرح ولا ازعل ولا اعمل اي وقومت من سريري جري وروحت لاوضتهم براحه وفتحتها وشوفت بسنت ف حضن ادم ووراكها عليها ددمم واثار اللبن ع جسمها وع سرير.. وخرجت تاني ورجعت لهبه اللي كانت قاعده مش عارفه تتصرف ازاي ودخلت وبصتلي وقالتلي صدقت… قولتلها صدقت ياهبه.. وحكيتلها الحلم اللي شوفته وقولتلها الظاهر ان العهد بيتجدد فيهم وخلاص اللي حصل حصل انتي لازم تتكلمي مع بنتك وتفهميها بقا هيا خلاص كدا حست بالنيك ومش هتقدر تبطل.. فا لازم تفهميها وتخلي علاقتها باخوها تحت عنيكي ومتقفليش عليهم احنا مصدقنا انها جايه منهم احسن ما كانوا يطلعوا زينا.. هبه غمضت عنيها زي ما يكون بتفتكر الماضي وخدت نفس وقالتلي معاك حق وشوية ادم صحي وصحي اخته بسنت اللي اتخضت لما لقت نفسها كدا وشافت ان اخوها فتحها وناكها ادم: بسنت بسنت قومي كفاية نوم بسنت: مممم سيبني بقااا شوية تعبانه وجسمي مكسر ودماغي وجعاني ادم: يابت قومي بسسس بسنت: فاقت وبصت لقت ادم ملط وهيا ملط.. يالهووي اي دااا انت عملت اي.. وفتحت وراكها وبصت لكسها وشافت الدم ناشف ع كسها ووراكها وقامت دخلت صباعها ف كسها ولقيته جري لجوة ع طوول.. بصت لادم وقالتله يالهوي انت فتحتني.. طب وبعدين انا خايفه ادم: متخافيش يابت انا اخوكي بردوو وهتصرف متقلقيش المهم متقوليش لحد لغاية لما اتصرف وقاموا وبسنت رجعت اوضتها استحمت وادم استحمي ونزلو وكلنا اتجمعنا وفطرنا وبقينا نضحك ونهزر وكنت ملاحظ بسنت وادم سرحانين كدا.. روحت غمزت لهبه وهيا فهمت.. وقامت وخدت دعاء وسوسن وقعدوا ف اوضتها وقالولها مالك يابت فيكي اي هبه: مش عارفه اقولكوا اي بصراحه ااصل ااصل قامت ردت سوسن وقالت بقولك اي ياهبه انا عارفه كل حاجة هبه: هااااه عارفه اي سوسن: عارفه ياختي ان ادم ابنك وماجد ابني ركبو البت بنت الراجل المرخي دا اللي اسمه بيدو وشوفتهم الاتنين هارينها ياختي.. امبارح لاحظت انهم بيتسحبوا براحه وسبتهم شوية وروحت وراهم وشوفت ماجد بيطلع زبه من طيزها بعد ما كبهم فيها وادم حط بتاعه فيها وكمل ونزل والبت ياختي عليها طيز تسيع م الازبار هيهيههيهيهيهي… قامت هبه فتحت بوقها وبرقت لانها اول مرة تسمع الموضوع دا.. وقالتلها يعني الواد واخوه فشخو البت.. قامت سوسن قيلالها اااه ياختي بس كنت ملاحظه ان البت هند متبعاهم وشايفاهم وسيباهم وساكته مش عارفه ليه قامت هبه فتحت باب الاوضه وندهت هند تطلعلها.. وهند اول لما طلعت لقيت اخواتي التلاته قاعدين ف الاوضه وقامت هبه مدخلاها وقفلت الباب وقالتلها تعالي ياهند انا عايزة اعرف منك حاجة.. وقامت هبه حكتلها الموضوع.. قامت هند ردت عليهم بكل بردو اعصاب وقالتلهم اااه حصل ياختي منك ليها وسي احمد هوا اللي موصيني وهوا عارف بكل حاجة.. قامت هبه قالتلها خلاص انزلي شوفي شغلك انتي دلوقت… قامت دعاء بصت لهبه وقالتلها بس ياهبه مش دا اللي كنتي هتقوليه.. انتي اتفاجئتي باللي حصل.. هو حصل اي تاني ياختي منعرفهوش قامت هبه بصتلهم ف زهول وقالتلهم اااصل ااصل الصبح روحت اوضه الواد وشوفت اخته بسنت نايمه ف حضنه و الاتنين ملط والواد فتح اخته وناكها.. قامت سوسن برقت ودعاء كمان م الصدمه.. وبعد كدا قالتلهم دعاء يبقي كدا اتكتب عليهم اللي اتكتب علينا ياختي.. اسمعي ياختي احنا لازم نخلي الولاد والبنات يقربوا لبعض اكتر ومنضيقش عليهم ونسيبهم يناموا مع بعض براحتهم ويتمتعوا ببعض.. ودا احسن لينا كلنا.. فكروا ف كلامي وع الغدا نبقي نشوف دماغنا هتودينا لفين.. وقاموا اخواتي نزلوا وكل واحده بتشوف اللي وراها.. ولقيت ابني ادم جايلي وف ايده علبه هدايا صغيرة وفتحها ومش عارف اي دا اللي فيها.. وجالي ادم: انا طبعا مصاحبه وبتعامل معاه كصديق.. بقولك اي يا حجيجه.. انا: اي يا قلب الحجيجه.. تعالي يا خاربها.. كدا يااض تخربها من غيري وبغمزله ادم: ياعم البتاع اللي شربناه دا مخلاش فيا مخ خالص ومكنتش حاسس بنفسي وبعدين بصراحه البت دي نااار وهيا اللي خلتني اعمل كدا هنا دماغي مكنتش مجمعه بيحكي ع مين انا: متقولي ياض حصل اي ع طوول ادم: مفيش لقيت البت موني عماله تبصلي وتتسهوك وكدا وغمزلتي وانا لقيتها شقطايه سهله والبت ميلف اووي وطبعا مكنتش حاسس ولا هيا حاسه وروحنا اوضتي ولقيتها مولعه عليها اديتها زبر ف طيزها وريحتها وضحك انا: بضحكه مجلجله.. عفارم عليك ياض… هااا كمل يا اسد ادم: بس وخلصت وخرجت ولقيت اخويا ماجد بيقولي اللي ينيك لوحده يزور وعايز انيكها انا كمان.. وبيني وبينك يا حجيجه دي شقطايه سهله ومينفعش اعزها ع اخويا بردوو.. قومت قولتله هجيبها تاني وتدخل عليها وتتعامل ع طوول وهيا مش هتقول لا.. وحصل فعلا ودخلنا تاني وهيا الصراحه كانت قايمه بينا لغاية لما قالتلي ادخله فيها من قدام وكدا.. ومحستش غير وانا بدخله فيها وفتحتها وكان ماجد نزلهم فيها من ورا قومت مطلعه منها ومدخلهولها من ورا وكملت ونزلت فيها من ورا… بس دا كل اللي حصل انا ف اللحظه دي اخدت تاني خبطه وصدمه ف دماغي.. ابني فتح بنت بيدو وبعدها فتح اخته ومبقتش عارف اتكلم اقول اي ادم: اي ياحجيجه مالك.. هو انا كدا غلطان.. ما هيا اللي كانت عايزة انا: طب وبسنت كانت عايزة بردوو ادم: اااا ببب. سسسنت… ماالههااا.. قولتله انا عارف كل حاجة.. بس عايز اسمع منك انت ادم: بص بصراحه البت حكت اللي حصل لبسنت ومش عارف باقي اخواتي عارفين ولا لا.. بس بسنت دخلتلي باللليل واتكلمت معاية ف اللي حصل واتصلت بموني عشان تتاكد ان كان بمزاجها ومغتصبتهاش والبت قالتلها بمزاجها.. وبصراحه صوت البت هيجني وبتاعي وقف وكنت بالبوكسر بس وبسنت شافته واقف وكانت لابسه لبس بصراحه مبين جسمها ومعرفش انا وهيا لقينها نفسنا بنلعب لبعض وسخنا وحصل اللي حصل انا: مممم.. ونزلت ف كس اختك ولا بره ادم: بصراحه ال٣ اللي عملتهم معاها نزلتهم جواها غصب عني انا: طبعا عرفت ان خلاص اللي حصل حصل ومفيهوش رجوع وحبيت ابينله اني مش مضايق.. قولتله اي دا اللي ف ايدك وريني ادم: مش عارف لقيتها جنب سريري وفتحتها لقيت دي.. دا دوا ولا اي بصيت ف العلبه اللي مكتوب عليها بالروسي… وفتحت العلبه لقيت جواها علبه اقراص وانبوبه مرهم مكتوب عليهم بالروسي.. وحسيت الزمن خدني لورا خالص.. للسلسله الاولي اللي متابع هيفهم… ولقيت نفسي بحيب تليفوني وبتصل بدكتورة مارينا.. ماهيا الوحيده اللي بتفهم ف الكلام دا انا: اي ياقلبي وحشتيني مارينا: وانت كمان.. مش قادرة اقولك قايمه م النوم مبسوطه ازاي انا: وانا كمان يا مزتي.. اي دا اللي حطاه للواد دا هاااه مارينا: بضحكه مجلجله.. دا ياسيدي احدث اختراع روسي.. الاقراص دي فيتامينات مخصوصه لنمو القضيب وزياده حجمه وكمان بتزود عدد الحيوانات المنوية وتخليها بصحتها كدا والمرهم دا بيساعد الانسجه بتاعة الزب انها تتمدد وكمان بتعمل تاخير والاتنين مع بعض بيكملوا بعض.. وقولت لازم نهتم بالواد من صغره عشان يطلع زيك كدا وضحكت بمنيكه انا: يخربيت شيطانك.. انتي عايزة الواد يكبر بدري مارينا: الواد كبير ياحبيبي ولازم نهتم بيه بقاااا انا: تسلم مجايبك يا حلوة وقفلت معاها.. وقعدت مع ادم وفهمته الاقراص دي فيتامين ولازم ياخد كل يوم حبايه بانتظام لمده شهر ويدهن المرهم دا ع بتاعه كمان كل يوم ادم: وليه طيب منا مش فاهم انا: ياض دا فيتامينات عشان صحتك اسمع بس الكلام وادم قام ياخد الفيتامين ويدهن المرهم ع بتاعه.. وانا قعدت افكر ف اللي حصل ده وسمعت صوت دعاء اختي بتنهده لبسنت بنتي.. وبسنت راحتلها اوضتها دعاء: بت يابسنت تعالي عيزاكي كدا ف كلمتين لوحدينا بسنت: اي يادودو.. وطبعا العيال كلهم بيعامبونا وبنعاملهم اننا اصحاب وكدا دعاء: بقا يابت ياوسخه انتي امبارح بعد الحفله تروحي لادم اوضته وتسلميله نفسك يابت كدا وتخليه ينيكك ويفتح كسك بسنت: ببرجله كدا.. هاااه مميين اااي.. بس يا دودو بقا دعاء: يا بت منا عارفه كل حاجة وامك عارفه وسوسن كمان عارفه ياختي ناقص نفتح التلفزيون نشوف ليلتكم دي متزاعه.. وضحكت بعلوقيه.. هاااه يابت احكيلي بسنت: مفيش يادودو.. بعد ما عرفت اللي عمله ادم ف موني وروحت اعرف منه كان بمزاجها ولا اغتصبها واتصلت بيها وقالتلي بمزاجها وكدا وطبعا البتاع اللي كنا بنشربه دا كان مخلينا كلنا مهيبرين وبتاعه كان واقف اووي ومحستش انا ولا هوا بنفسنا وحصل اللي حصل دعاء: طب قوليلي بصراحه يابت اخوكي ادم طلع جامد يابت ولا طمنيني بسنت: اوووف جامد اووي اوووي يادودو.. تصدقي عمل معايا ٣ مرات وكل مرة قعد كتير يعملي عقبال لما ينزل الحاجات بتاعته دي.. دا انا ملهلبه اووي من تحت مش قادرة دعاء: يالهوي.. قومي معايا يابت اقعدك ف ميه بمطهر عشان ترتاحي ياوسخه.. وضحكت بمرقعه… قوليلي يابوس بوس… هوا نزل حاجاته فيكي من جوا ولا نزل بره بسنت: لا يادودو بصراحه كانت لما بيجي يجيب بيدخله اووي اووي ويزقه للاخر ومببقاش قادرة واحسن بحاجاته نازله سخنه اووي جوايا دعاء: طب تعالي ياختي اقعدي ف ميه دافيه ومطهر عشان تبقي جهزاله مهو خلاص مدام داق كسك بزبه يبقي مش هيسيبك تاني بسنت: اوووف يادودو لا بجد مش هقدر اخليه يلمسني تاني مش قادرة بجد دعاء: متقلقيش يابت كلها يوم ولا اتنين وانتي اللي هتجري وراه هيهيهيههيهيهيهي ودعاء قعدت بسنت ف البانيو وفيه الماية والمطهر وسابتها وخرجت قعدت ع سريرها وبدئت تفكر ازاي تخلي ادم ينام مع بناتها هيا كمان ووصلت لفكره وكانت بسنت خلصت وقامت ودعاء لبستها وقالتلها روحي اوضتك انتي نامي.. وقامت بسنت باست دعاء وخرجت راحت اوضتها ترتاح.. وادم ف اوضته اخد الحبايه ودهن المرهم وريح شوية ومفيش نص ساعه زبه بقااا واقف حجر ومش قادر م الهيجان وجه ف دماغه بسنت ما هيا اقرب حاجة ليه ف حالته دي.. وخرج ادم يتسحب لاوضه اخته وفتح الباب ودخل ولاقاها نايمه قعد جنبها وحاول يصحيها ويحسس عليها وهيا بتحاول تصده عشان مش قادرة طبعا.. وخرج من اوضتها نافوخه هيشت.. ورجع لاوضه اخته تاني وقالها طب متتصلي بموني تجيلك.. قامت بصتله وقالتله اي عايز تعمل معاها تاني زي ما عملتلها وعملتي.. قالها ااااه بصراحه مش قادر.. قالتله طب اصبر هنام شوية واقوم اكلمها.. وخرج ادم جسمه نار وكل تفكيرة بزبه.. ودعاء ملاحظه حركه ادم وعنيها عليه وشايفه زبه اللي سابق سنه واقف ف هدومه وقالت بس دي فرصتي بقااا قامت دعاء ندهت ع بنتها ناديه وقالتلها تعالي يابت عيزاكي كدا تقيسي كام طقم داخلي جيباهوملك… وطلعت دعاء كان طقم اندر وبرا بس ع كام قميص بيبي دوول… وناديه بنت دعاء كانت نسخه صغيرة من دعاء ف صغرها وجسمها الفاير الملبن الطري زي الچيلي وابيض شمع.. وقالتلها قيسي عقبال ما اجي.. وخرجت دعاء عملت كباية عصير وحطت كام نقطه من المهيج الجنسي الحريمي لبنتها وراحتلها ودخلت شافتها قالعه ملط وبتقيس وادتلها العصير والبت شربته مره واحده ومفيش شوية البت حست بهيجان وكسها كان بينزل شهوته ودعاء قالت بس دي فرصه.. وخرجت لقت ادم حيران وزبه هيجننه.. بصتله وقالتله مالك ياواد حيران كدا ليه ووشك احمر.. قرب يا واد لما اجسك.. اي دا دا انت جسمك نار.. انت تعبان ياواد.. قالها لا انا كويس بسسس.. قامت ضحكت وقربت من ودنه وقالتله بس اي ياوسخ دا بتاعك فاضحك هيهيهيهيهي كبرت ياواد خلاص هيهيهيهيهي روح ياواد اوضتي هتلاقي ناديه هناك قولها ماما بتقولك خلصتي ولا لسه.عشان انا مش فاضية وورايا حاجات قد كده اعملها . قالها حاضر.. وراح ادم الاوضه وفتح ووقف متنح للي شايفه.. شايفه نادية اخته قاعده ع سرير وفاشخه وراكها ونازله لعب ف كسها وتقفيش ف بزازها م الهيجان.. قام داخل وقفل الباب براحه ونزل بوشه قدام كسها ومرة واحده قام مكلبش ف وراكها ونازل لحس وشفط وعض ف كسها وهيا اتخضت وحاول تبعده بس مقدرتش عليه ومن هيجانها استسلمت وبقت تفرك اكتر وجابت شهوتها وهوا قام مرة واحده قلع وطلع بتاعه وناديه شافته وبرقت.. اوووف يا ادم يخربيتك بتاعك كبير اووي يالهوووي… وادم من هيجانه بقا بيفرش كسها براس زبه وهيا بتتلوي وقام مرة واحده دافسه ف كسها وهيا صرخت صرخه خلت الكل سمعها وقام جري وطلعت انا وهبه وسوسن والاولاد ماعدا بسنت كانت نايمه مش حاسه.. وطلعنا لقينا دعاء واقفه ع الباب وبتبص من خرم المفتاح وفرحانه.. قولنالها ف اي اي الصريخ دا.. قامت دعاء موشوشاني ف ودني وقالتلي ادم ركب اخته ناديه دلوقتي وفتحها وبينيكها وطبعا من الموقف معرفتش ارد.. وبصيت للاولاد وقولتلهم مفيش حاجة انزلوا انتوا يالا ونزلوا.. وقولت لهبه وسوسن ع اللي قالته دعاء وهما تنحوا.. قامت بصتلهم وقالتلهم اااي مالكوو مش دا كان جاي جاي وبعدين اهو حصل خليهم يتمتعوا بشبابهم بدري بدري ونرتاح بقااا وبعدين انا عوزاكو تسيبولي انا الموضوع دا وانا هخلي العيال يتبسطوا براحتهم.. وطبعا كلنا سكتنا ونزلنا قعدنا تحت لغاية لما ادم وناديه خلصوا ونزلهم جواها بردوو وقااام قادم مخضوض م اللي حصل.. امبارح اخته بسنت وانهارده اخته نادية.. وبيفتح الباب براحه عشان يخرج ولقي دعاء ف وشه… قامت بصتله باعجاب وقالتله ادخل يادم عوزاك ف كلمتين انت ونادية… ودخلت شافت بنتها نايمه ع ظهرها ورجليها مفشخه وكسها كله ددمم ولبن ومهري نيك.. قامت بصتله وقالتله جدع يا واد اسد زي ابوك.. بص ياحبيبي اللي حصل دا انا مش هقولكم حاجة عليه عشان انتوا ف عزكم دلوقتي والمفروض تتمتعوا وانا لو عليا مش هحرمك من حاجة واعتبر ناديه جهزالك ف اي وقت تحبه.. قامت نادية قامت بجسمها شوية وبصت لامها وقالتلها يعني مش زعلانه يا ماما.. قالتلها ددعاء لا يا قلب ماما مش زعلانه واي وقت عايزة ادم ينيكك يابت سيبيه ينيكك.. بس ليا شرط وتوعدوني انتوا الاتنين عليه.. قالولها شرط اي.. قالتلهم دا سر بينا احنا بس اي حد جوة البيت دا عادي برة البيت وقدام الناس انتوا أخوات بسسسسس فاهمين.. بصولها وقلولها فاهمييين.. وقاموا حضنوها وباسوها وهما فرحانين وطبعا ادم من فرحته زبه وقف.. قامت دعاء بصاله وضحكت وقرصته ع خفيف من زبه.. وقالتله اااه ياوسخ مصدقت انك هتنيك براحتك بقاا قام زبك وقف من فرحته.. طب تعالي يا ولا.. وقامت شدت ادم وحطت زبه ف كس بنتها ناديه وزقته عليها وزبه رشق كله ف كسها وجسمه ع جسمه اخته.. وناديه صرخت بلبونه.. ااااااه براحه عليا مش كدا بتاعك وجعني اووي… قامت دعاء وطت ع ادم وقالتله كيفها ياواد ومتعها ومتع نفسك.. يالا اسيبكم تتبسطوا سوا.. وخرجت وقفلت عليهم الباب وسابتهم وسامعه اهات بنتها وصوت لحمها اللي بيطرقع تحت اخوها.. ونزلت لقيتهم قاعدين تحت كلهم وبيبصولها ومستغربين.. قالتلهم اي مالكم مصدومين ليه دا كان هيحصل ف يوم م الايام وكلنا عارفين دا وبعدين لازم حد مننا يحتويهم لغايه لما يتم المراد والعيال كبروا خلاص.. فا سيبولي انا الموضوع دا وف اللحظه اللي بيتكلموا فيها دي كان ماجد ابن سوسن واخته نرمين بنت دعاء التانية بيتسحبوا وطالعين لفوق من غير ما حد يحس بيهم وسمعوا صوت الاهات والترزيع.. وقام ماجد فاتح الباب بشويش وبص شاف اخوه ماجد رافع رجلين اخته ناديه ع كتفه وزبه داخل خارج ف كسها وهيا اهاتها ماليه الاوضه.. وقام شادد نرمين بشويش وحط ايده ع بوقها وقالها بصي.. وبصت وشافت اخوها بينيك اخته وماجد شدها وخدها بعيد وراح اوضته.. ونرمين بتقوله يالهووي اي دا انا مش مصدقه.. قالها شوفتي بقا انه عادي اخ ينيك اخته.. نرمين قالتله بس مدخله فيها من قدام عادي.. قالها اااه.. وطبعا زبه وقف ونرمين خدت بالها وقالتله اي دا.. قام ماجد واقف وقالع ومطلع زبه وهيا شافته اتكسفت وقالتله بس ياماجد بطل قله ادب بقااا.. قالها مش قله ادب دي.. وقرب من نرمين وبيحسس عليها وبيقفش بزازها اللي لسه متكوره ع قد سنها وبيبوس فيها وهيا ساحت خالص وبقاا يحسس وهيا شهوتها غلبتها وسايبه نفسها لاخوها يريحها ودعاء قالتلهم انا هطلع ابص ع العيال اشوفهم مخلصوش ليه.. الواد طالع لابوة بيحب يطوول هيهيهيههييهيي.. وطلعت لفوق تشوف ادم وناديه وحست بتنهيده شهوه جايه من اوضه تانيه واتسحب بشويش وبصت من خرم الباب ومكانتش شايفه كويس قامت فتحت الباب براحه وشافت بنتها نرمين الصغيرة نايمه وافشخه وراكها لخوها ماجد وبيفرش كسها بزبه وهيا من هيجانها قامت لفت وراكها عليه وشدته عليها وزبه رشق ف كسها واتفتحت وماجد زي المسعور بقا بيدق ف كسها وهيا بتتأوة لغاية لما كبهم فيها وقام.. وف اللحظه دي كان ادم وناديه خارجين م الاوضه والاوضه التانية ماجد وبنتها التانية نرمين وقامت دعاء رقعت زغروطه رنت ف البيت كله.. وكلنا قومنا بردووو ع صوت الزغروطه.. وطلعنا كلنا شوفنا نادية ونرمين بنات دعاء وجنبهم ادم وماجد وطبعا كلنا فهمنا الوضع.. قامت دعاء من فرحتها قعدت ترقص وتحضن ف البنات وسوسن وهبه بيضحكوا عليها.. قومت انا قايلهم خلاص بقاااا يالا عشان فيه كلااااام كتيررر اوووي وكبيرررر اووي لازم يتقال والولاد كمان يسمعوه.. اظن بقا خلاص ان الاوان ونزلنا كلنا واتجمعنا وقولتلهم عايزكم تسمعوني كويس ف اللي هقوله داااا استنوني ف جزء جديد [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
ودي كانت البداية (العهد) | السلسلة الخامسة | ـ حتي الجزء السابع 13/1/2024
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل