قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
ودي كانت البداية (العهد) | السلسلة الرابعة | ـ ثلاثة عشر جزء
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="ابيقور" data-source="post: 42958"><p>طبعا انا كنت ناوي اكمل ف سلسله: ودي كانت البداية.. لغاية الجزء الثالث عشر وأقفل ع كدا وابدء تكملت القصه ف سلسله جديدة اسمها العهد عشان في احداث جديدة والشخصيات هتتنقل معايا للقصه دي واضيف أحداث كمان وشخصيات جديدة ولكن الادارة ضافت الجزء العاشر من سلسله ودي كانت البداية وابلغوني انه دا كدا الاخير ?.. وطبعا بعد تفكير كتير ما بين افتح الجزء الرابع لسلسله ودي كانت بداية ولا ابدء بقااا الاحداث ف السلسله الجديدة لغاية لما جالي صداع وقعدت للفجر افكر.. وف الاخر استقريت اني ابدء بقااا ف السلسله الجديدة واكمل باقي الاحداث فيها وادخل الاحداث الجديده كمان والشخصيات.. بس ياريت بقاا الادارة تخدمني وتضيف لينكات السلسله الاولي والتانية والتالته من قصه ودي كانت البداية عشان القراء يتابعوا الاحداث من بدايتها</p><p></p><p>١- ودي كانت البداية: السلسله الاولي</p><p></p><p>٢- ودي كانت البداية: السلسله الثانية</p><p></p><p>٣- ودي كانت البداية: السلسله الثالثه</p><p></p><p>ياريت بقااا تفعيل اللينكات ع الترتيب دا.. ويالا بينا نشوف هنبدئها ازاي بقااا</p><p></p><p>الــــــــعــــــــهـــــــد</p><p></p><p>وطبعا وقفت ف الجزء العاشر ف سلسله ودي كانت البداية لما امي وخالتي سمعتهم بيتكلموا سوااا وان امي هتقول لبويا وخالتي قالتلها انهي اب فيهم وضحكوا وانا دماااغي طقت فكت مني ومبقتش عارف اعمل اي.. طب ادخل عليهم واخرب الدنيا واقولهم انا سمعتكوو.. ولا اسكت واستني.. وبعد تفكير لقيت ان في موضوع كان ابويا وامي بيحاولوا يفاتحوني فيه بس مش عارفين ازاي.. طب اقولهم قولولي ازاي.. طب اعمل اي.. ودماغي كانت هتضرب ولقيت الدنيا بتلف بيا وحاسس اني هقع من طولي.. قومت اتسند ع الحيطان لغاية لما دخلت اوضتي اترميت ع السرير ومحستش بحاجة وروحت ف النووووم.. ولقيييت جالي حلم غريب.. شووفت ف الحلم راجل طوول بعرض وشنب يقف عليه الصقر ولابس عمه وجلابيه وماسك ف ايده ورقه بردي وبيقولي اوعي تنسي العهد.. دا عهد علينا كلنا ياولدي.. عهد علي كل نسلنا… واللي يخلف الوعد ياوليه.. لا هيشوف ليه نسل ولا هيشوف يوم ف حياته سعيد.. اوفي بالعهد وحياتك كلها هتبقي حلوة يا ولدي.. ولقيته بيرفع ايده بورقة البردي وبيشبها تتفرد قدامي.. وقالي العهد مضينا عليه بدمنا والمني بتاعنا.. مضينا بالدم والنسل.. وانت لازم تكمله جيه دوركوا.. والراجل بيختفي شوية شوية ولقيت الملك الفرعوني ظهرلي ولقيته بينده ع حد ولقيت الحد دا جي حري عليه ووطي قدامي وقاله.. أأمر يا جلاله الملك.. قاله روح شوف الكاهن خلص المطلوب ولا اي.. والراجل جري وقاله أمرك يا جلاله الملك.. وشوية ولقيت واحد وواحده لابسين لبس كهنه فرعونيه وجايين ع الملك ووطوا وحيوة والملك قالهم اي الاخبااار.. خلصتوا المطلوب ولا اي.. ولقيت الكهنه بيقولوله خلاص يا جلاله الملك اتفضل شوف بنفسك.. وادوله طبق من الرخام الاسود ومنحوت عليه طلاسم بالهيروغليفي وجواه شوية حاجات زي قمح وسمسم وشويه شعير وحاجات تانية زي البودرة.. والملك مسكت الطبق وبص فيه وقالهم ما كل حاجة زي ما هيا اهيه.. فين دا اللي خلصتوه.. اترموا ف الارض تحت رجلين الملك وقالوله العفو والسماح جلالتك بس فاضل ناخد منك ومن جلاله الملكه عشان نكمل الخلطه.. قالهم ومستنيين اي يالا انا جاهز.. وقامت الكاهنه مدت ايديها تحت لبس الملك ومسكت زبر الملك وفضلت تدعك فيه لغاية لما الملك نزل لبنه ف الطبق والكاهنه عصرت زبه ونزلت كل لبنه لغاية اخر نقطه ف الطبق.. وقالتله ممكن تنده جلاله الملكه.. وقاام الملك نده الملكه وجات وقاام الكاهن حط ايده تحت لبسها وحط الطبق بين وراكها وتحت كسها وبقا بيلعبلها اووي وهيا تزووم لغاية لما نطرت شهوتها ف الطبق ع لبن الملك وقام الكاهن وقلب كل دا براحه والملك بيبص ومستني وقام الكاهن فتح كتاب وحط الطبق ف نص الكتاب وشبك ايده ف ايدين الكاهنه والطبق بين ايديهم علي الكتاب وحطوا راسهم علي بعض وقعدوا يقولوا كلام مش مفهوم لغاية لما الطبق بقاا يتهز اوووي وكل حاجة جوا الطبق بقت بتكبر اووي والسمسماية بقت قد البطتساية والقمحاية بقت قد البلحاية وعود الشعير بقااا اتخن من عود القصب قاام الكاهم والكاهنه مسكوا بايديهم حاجة زي المعلقه وفضلوا يقلبوه وهما بيقولوا كلام مش مفهوم لغاية لما كل الحاجات دي دابت اووي وبقت زي المرهم ومسكوا الطبق رفعوه لفوق وهما موطيين للارض.. وقالوله احنا جاهزين جلالتك.. الملك اخد الطبق منهم وقالهم لو دا طلع تمام هكافئكم مكافئه عظيمه.. وهما قعدوا ع الارض وقالوله احنا خدامين جلالتك.. والملك اخد الطبق وراح لكاهنه لابسه دهب ومتزوقه اووي ومبينه كل جسمها وقاعده.. راح الملك قرب منها وقالها يا اله الحب.. انا عاوز الخلطه دي تبقي اعظم حب ويفضل مربوط ع كل الزمان.. واخدت منه الطبق وفضلت تقول عليه كلام مش مفهوم والكريم بقا لونه وردي فاتح.. واديتله الكريم وقالتله الخليط جاهز يا جلاله الملك.. واخد منها الملك الطبق ومشي بيه ودخل اوضه وبقا بيدهن زبه بيه وشوية وزب الملك بقااا زي الشومه وقاام فرحان بزبه ومشي ناحيه الملكه وبدء يحسس عليها ويبوس فيها لغاية لما ناموا ع سريرهم الفرعوني وفتح رجلها ودب زبه فيها وهيا صرخت ونزلت ددمم بكارتها وفضلت ينيك فيها ونزل لبنه فيها بغباااء واللبن بقاا خارج من كسها من كتره… ولقيته قايم مبسوط وامر الحراس يدوا للكاهن والكاهنه صندوق دهب.. وقالهم دي بس مكافئه بسيطه ولما الهدف الاساسي يحصل مكافئتكم زي موعدتكم بيها.. واخدوا الدهب.. وشوية شوفت باقي الحلم اللي كنت بشوفه دايما ان الملكه بتخرج حامل ولكن لقيتها خلاص هتولد والاطباء الفراعنه جم وولدوها.. وولدت ولد وببص للبيبي ولقيته انا.. ايوة انا ابن الملك الفرعوني.. ولقيت الملك مسك البيبي ورفعه لفوق اووي وقاااال انت المنتظر.. وكل الناس بقت تهيص.. المنتظر… المنتظر.. واخد البيبي للكهنه وقالهم انا هخليكم اوصياء علي المنتظر ولازم يبقي ليه سلاله ف زمان غير ماننا.. لازم يعمل اللي عملته.. لازم يحافظ ع سلاله الدم.. واللي هيقدر يحافظ ع العهد هيبقي ليه مكافئه…. وراح الكهنه اخدوا البيبي وحطوة ففي ميه وغطسوة وخرجوة منها ولقيتهم بيدهنوا زب البيبي بالخليط دا والبيبي بيعيط وببص لبيبي لقيتني انا وبقيت بعيط وحاسس بحرقان زبي ولقيت الكاهن والكاهنه بيشيلوا الغطا من راسهم وبيظهروا بوشهم.. واتفاجي الاقيهم مييين… ايوة بظبط نفس الراجل والست الروسيين اللي دهنولي زبي بالكريم وانا صغير واللي قرا سلسله ودي كانت بدايتي من اولها هيعرف كل حاجة.. بصتلهم اوووي كدااا ولقيتهم جابوا زي دبوس كدا وشكوا صباعي بيه ونزلوا نقطتين ددمم ف حاجة زي الازازة بس قد عقله الصباع وقالوا ددمم نقي.. سلاله ملكيه.. واخدوا الازازه وادوها للملك وقالوله ددمم ملكي نقي جلالتك.. بص للازازة قووي وقااال المختاااار المختاااار.. ورجع بص للكهنه تاني وقالهم ناقص اي عشان المختار يستمر ومملكتي تستمر.. قالوله هنربط الدم النقي بالدم الملكي جلالتك عشان الرابط يستمر لكل سلاله ملكيه والمختار جلالتك يفضل موجود ف زمان غير الزمان.. اداهم الازازة وفتحوها واخدو الابرة وشكوا الملكه ف صباعها ونزلوا نقطه ددمم ف نفس الازازة وخدوا ايد الملك وشكوه وخدوا نقطه ددمم ف نفس الازارة وقفلوها والكاهن والكاهنه شبكو ايديهم ف بعض والازازة بين ايديهم وفضلوا يقولوا كلام مش مفهووم ورفعوا وشهم وبصولي اووي وضحكووا.. وقمت م النوم مفزوووع وكل جسمي عرقااااان فشخ زي اللي مدلوق عليا جردل ميه وبنهج اووي وريقي ناشف وفضلت قاعد ع السرير سرحان وبنهج وقلبي بيدق اووي وبحاول استوعب انا فين.. وف الاخر بدئت استوعب ان دا حلم واني ف اوضتي وعلي سريري واخدت نفس وهديت وبقيت بقول لنفسي اي الحلم دا.. واشمعني انا.. وحسيت بوجع ف صباعي وببص لصباعي صدفه والاقي مكان صباعي احمر زي اللي متعور.. وفضلت باصص لصباعي اووي ومذهوول ومش مصدق.. ااااي دا.. هوااا حلم ولا علم.. معقوول دا.. لاا لااا تلاقيها نمله قرصتني ولا حاجة.. وخرجت من اوضتي دخلت الحمام وفضلت واقف تحت الدش عشان افوق وخلصت وخرجت م الحمام وامي وخالتي كانوا خلصوا الاكل وبيحطوا الاطباق وامي شافتني وقالتلي</p><p></p><p>امي: اي دا انت كنت بتستحمي ولا اي</p><p></p><p>انا: اااه نمت وقومت اخدت دش م العرق ولبست</p><p></p><p>امي: طيب يالا انده علي اختك وبنت خالتك يالا عشان نتغدي</p><p></p><p>وانا دخلت اوضه اختي ع طوول من غير ما اخبط وحتي ما اهتمتش ان امي او خالتي يشوفوني داخل.. ما خلاص كل حاحة وضحت ومبقاش فيه حاجة تستخبي.. ودخلت بصحي اختي ومسكت ايديها وبفوقها وعيني جات ع ايديها بالصدفه واحاااا ع اللي شوفته.. لقيت صباع اختي متعور زي صباعي.. احاااا بقااا انا مخي مش ناقص كفاية بقااا.. واختي صحيت وبتتمطع وبتقولي اي يابني في اي.. قولتلها يالا صحي بنت خالتك ويالا عشان الغدا جاهز.. وخرجوا الاتنين وقعدنا كلنا ناكل وانا سرحااان ف كل حاجة ومش هنا خالص وكلهم بيبصولي ومش فهمين مالي.. ولقيت خالتي بتقولي</p><p></p><p>خالتي: مالك يابني.. مبتاكلش كويس ليه.. لا انت لازم تاكل كويس وتتغذي كدا عشان صحتك.. وامي قامت خبطاها بكوعها كدا ف دراعها.. وانا اخدت بالي وقولتلها لاا نا تمااام صحتي زي الحديد ياخالتي متخافيش وضحكت وامي وخالتي ضحكوا.. واختي وبنت خالتي بيبصوا لبعض من تحت لتحت وساكتين.. وخلصت اكل قبلهم وقومت غسلت ايدي وقولتلهم انا هنزل بقااا عشان اشوف هجهز البدلة واشوف هعمل اي عشان فرح مي بكرااا.. وسيبتهم ونزلت وانا زي اللي تايهه وماشي مش عارف رايح لفين ولقيت رجلي ممشياني لغاية دكتور مارينا ف الصيدليه ودخلت وانا متنح وهيا شافتني وابتسمت وقالتلي عامل اي وانا مش هنا خالص.. لقيتها بتبصلي وتقولي مالك انت كويس.. طب حاسس بايه.. طب قولي مالك.. وانا ساكت ومبردش.. لقيتها لفت وخرجت من ورا الريون ووقفت قدامي وبتقولي اي مالك فيك اي انت شكلك مش كويس خالص.. انت تعبان.. ومحستش غير وانا بترمي ف حضنها وعمال اعيط وهيا مش مستوعبه خالص اللي بيحصل ومعملتش غير انها بقت بتطبطب عليها وتهديني لغاية لما هديت خالص.. وبعد كدا بعدت عنها وقولتلها معلش انا اسف حقك عليا بس انا مضايق اووي.. قالتلي لااا ولا يهمك بس مالك قولي.. مبقتش عارف اقول اي.. وطبعا دي حاجة متتقالش.. قولتلها معلش اتخانقت معاهك ف البيت بس.. قالتلي طيب ليه.. قولتلها مفيش انا بس عاوز اجيب بدله عشان الفرح وابويا مش راضي.. لقيتها ضحكت اووي وقالتلي ياااسلااام هوا دا كل اللي مزعلك اووي كدا.. قولتها مش بظبط بس اعتبريه دا ومتسالنيش في اي.. بصتلي اووي وقالتلي خلااص ولا يهمك انا ياسيدي هجيبلك البدله تحضر بيها الفرح.. بصتلها اووي ف وشها اللي زي البدر وقولتلها متشكر بجد انا مش قصدي كدا.. انا هجيبها بس كنت مضايق شوية وخلاص هديت.. لقيتها بتقولي لو مجتش معايا هزعلك منك خلاص.. قولتلها اجي معاكي فيين.. قالتلي اصل جوزي عنده معرض بدل ف مصر الجديدة.. متخافش هخليه يديلك بدله بسعر المصنع ياسيدي اي رايك.. قولتلها خلااص مااشي.. بصتلي وقالتلي طيب فين الضحكه الحلوة بقاا اللي بشوفها دايما.. بصتلها وضحكت وهيا ضحكت وقالتلي ثوااني.. ومسكت موبايلعا وكلمت جوزها وقالتله عاوزة اشيك بدله عندك لواحد قريب صحبتي.. بس بدله شيك اووي لفرح.. وقفلت معاه وقالتلي بص العنوان ف… وبصتلها وقولتلها انا مش عارف هروح ازاي بس متشكر.. قالتلي اصل العىبية مع جوزي.. لو كانت معايا كنت قفلت واخدت وروحناله.. قولتلها بس كدا لو ع العربية محلوله.. واتصلت ع دودي وقولتله يجيلي ع العنوان وبعتله العنوان وجالي بالعربية وقولتله بص هاخد العربية منك هروح مشوار واجي.. قالي طيب ماشي. بس انا هروح فيين.. جه ف دماغي ف وقتها اني اخليه يقعد عند بيدو لغاية لما اجي.. وقولتله ثواني وطلعت خبطت ع بيدو وفتحلي.. وحضني اووي وقالي كويس انك جيت انت واحشني وانا لوحدي.. قولتله امك فين وجدتك قالي ماما اخدت جدتي وراحوا للدكتور اللي تيته بتتابع معاه.. قولتله بص انا رايح مشوار ومعايا صاحبي هيستني معاك شوية عقبال لما اجي.. بصلي اووي وقالي مع اني خايف اقعد مع حد غريب بس مدام تبعك انا مش ممكن اخاف.. قولتله متخافش دا زيك بظبط وضحكت وهوا بصلي واتكسف اووي وضحك وقالي اووكي.. وطلعت م البلكونه شاورت لدودي يطلع وطلع ودخلته وعرفتهم ببعض.. ووانا خارج قولت لبيدو انا عاوز فلوس.. قالي عاوز كام يا روحي.. قولتله مش عارف بس هات مبلغ عشان رايح مشوار مهم.. وسابني ودخل اوضه امه ورجع معاه ٢٠٠٠ جنيه وقالي دول كويسين.. قولتله كويسين بس ابقي عرف امك بقااا.. قالي ياروحي الفلوس فلوسك متقلقش.. ودودي شايف دلع بيدو معايا وباصصله اووي.. وسيبتهم ونزلت.. وبيدود ودودي قاعدين بيتكلموا ويتعرفوا سوا ع بعض والكلام جاب بعضه ودودي عرف اني بنيك بيدو ودودي قاله انه هوا كمان بيتناك مني.. والاتنين حضنوا بعض وبقوا بيبوسوا بعض ويقفشو لبعض ويبعبصوا بعض لغاية لما قلعوا وبقا كل واحد يلحس طيز التاني وينيكه بصوابعه.. وبيدو بص لزبر دودي وضحك وقاله</p><p></p><p>بيدو: يالهووي يادودي اي دا بتاعك مش موجود خالص</p><p></p><p>دودي: ايوة بتاعي زي زنبور البنات.. انا نفسي اكون بنت</p><p></p><p>بيدو: بقا بيلحس زنبور دودي و دودي بيتلوي ونزل ميته خفيفه وبيضا شفافه زي السبعه ونص وبيدو بيلحسها ويبلعها ويقوله طعمها مسكر اووي زي العسل</p><p></p><p>وقام دودي نزل بنطلون بيدو ولقي زبه واقف شوية وطول الصباع وقاله بتاعك شكله حلو اووي صغير وجميل وبقاا يمصهوله اووي وبيدو بيوحوح وقام دودي نايم علي بطنه وقاله تعالي حطهولي هنا.. وبيدو حط زبه ف طيز دودوي ودوي بيفرك تحته اووي.. وبيدو يقوله انت واسع اووي اووي.. قاله زيك ما انت واسع وضحكوا سوا وبيدو شد ونزل نقطتين لبن ف طيز دودي وطلع زبه ونزل يلحس طيز دودوي ولبنه فيها لغاية لما نضها ودودي بقاا بمص ف زب بيدو وينضفه وحضنوا بعض وقالوا احنا خلاص لازم نبقا اصحاب.. وبيدو قاله اييوووة احنا حبيتك اووي.. ودودي قاله وانا كمان حبيتك وحاسس اني لقيت بنت زيي وعايز افضل معاها كدا</p><p></p><p>وانا طبعا ف العربيه وسايق والدكتورة جنبي ولابسه جيبه فوق الركبه وبلوزة ستان بيضاا وفاتحه كام زرار وبزازها طالعين وباينين وطول الطريق عنيا ع فخادها اللي بقت واضحه اووي لما قعدت والجيبه اترفعت لفوق اكتر وبتلمع زي الشمع ولقيتها بتقولي متبص قدامك وركز ف الطريق.. وانا اقولها مش قادر يبقي جنبي ابقمر واضيع ثانية مبصلوش وهيا تضحك.. وروحت حاطت ايدي ع فخادها ولقيتها ساقعه اووي وطريه فشششخ وهيا شهقت لما حطيت ايدس عليها وقالتلي بس يامجنون وضحكت وفضلت طول الطريق اضحك واتحرش بيها واهيجها واسيبها.. ووصلنا قدام المحل ولقيته محل فخم اووي وشيك اووي ودخلت لقيت راجل تخين فششخ زي الدرفيل وقاعد ع مكتب وهيا دخلت عليه سلمت عليه وحضنته وعرفتني عليه وطلع جوزها وعرفته عليا وقالتله اخو صحبتي وسلمت عليه وقالي ابمعرض قدامك شوف البدله اللي تعجبك</p><p></p><p>بصيت اووي للمعرض وتوهت من كميه البدل وقلتله انا مش عارف بصراحه اختار البدل كتير.. لقيت دكتورة مارينا مسكتني من ايدي قدام حةزها وقالتلي تعالي تعالي انا هلبسك ع زوقي وحوزها ضحك وقعد تاني مكانه وانا مشيت معاها.. واحنا بنقلب ف البدل وانا شوية احط ايدي ع طيزها وشوية ع وسطها واخبط بكوعي ف بزازها وهيا تضحك وتبعد عني وتقولي بس جوزي يا مجنون.. روحت لافف قدامها وقولتلها بحد ازاي دا جوزك.. دا انتي زي الكناريا وهوا يعنني سووري مش قصدي.. قالتلي عارفه عارفه من غير ما تتاسف.. قولتلها طب ازاي.. قالتلي قسمتي بقااا.. قولتلها طب ليه.. قالتلي ياسيدي اتعرفت عليه ف الكنيسه واهله مرتاحين اووي وانا كنت لسه صغيرة وبخدم ف الكنيسة وامه شافتني وكلمت امي وعيشتنا مكانتش اووي وامه عرضت علي امي انها تجوزني لابنها وهما هيتكفلوا بكل حاجة وكمان مصاريف تعليمي لغاية لما اتخرج وتم الحواز وفعلا وقف جنبي لغاية لما اتخرجت وبقيت دكتورة وكمان فتحلي الصيدلية دي.. قولتلها طيب ممكن اسالك سؤال محرج ولو مش عايزة تجاوبي بلاش.. قالتلي من غير ما تقول انا عارفه ان عايز تسال ع العلاقه صح.. قولتلها صح .. قالتلي الاول كان وزنه اقل شوية مش كتير وكان يعني هاااه يادووب بحس بيه شوية وخلاص وبعد كدا وزنه زاد وعضوة اختفي وسط اللحم وبقا ينام ع ظهره وانا بقعد عليه وافركه فيها واهوا ثانيتين ويجيب وانا اقوم اكمل ف الحمام لغاية لما اريح نفسي.. وبصتلي قووي وقالتلي ااي دااا.. انا ازاي بقولك كدا.. يخربيتك انت خلتني اتفتح واطلع اللس جوايا وضحكت.. قولتلها طب ليه مخليتيهوش يخس.. قالتلي حاولت كتير بس مفيش فايدة خلاص جسمه اتملي واللي حصل حصل.. قولتلها طب مخلفتوش.. بصتلي وبصت للارض وزعلت وقالتلي انا لسه بقولك اي.. هيحصل ازاي دا بس .. وبعدين عملنا تحاليل وفحوصات وطلع عندي مشاكل ف المبايض وهوا حيواناته المنوية ضعيفه واستحاله يحصل حمل.. بصتلها ومسكت ايدها وطبطبت عليها وبوست بطن ايدها وقولتلها ولا يهمك متزعليش.. وحسيتها هتدمع.. قولتلها لااا محبش اشوف العيون اللي وقعوني دوول بيدمعوا.. لقيتها بتضحك وتمسح دموعها وقالت لي تعالي يالا وفضلت تنقي وتختار البدل وطلعتلي بدله تحفه تحفه تحفه وشيك اووي.. وقالتلي خد دي هتبقي جنان عليك.. واخدناها وروحنا لجوزها وقالتله البدله دي.. بس ظبطها ع مقاسه بقاا.. وقالي طب البسها وتعالي اظبطها عليك.. وسالته ع مكان البروفه.. قالي معنديش بروفه هنا انا ببيع بس وهظبطها بس عشان انت جايلي من طرف مراتي حبيبتي.. بصتلها اووي وقولتلها طب وبعدين.. لقيتها قالتله طب خلاص انا هخليه يطلع يقيسها ف شقه حماتي.. وشقه حماتها فوق معرض البدل وطبعا حماتها متوفيه والشقه مقفوله وجوزها عايش ف شقته مع الدكتورة.. وخدتني وطلعنا فتحنا الشقه ودخلت وقالتلي يالا البس البدلة وانا هستناك هنا.. قولتلها لا ساعديني انا مش عارف وبضحك.. وهيا بصتلي وضحكت وقالتلي بطل دلع بقاا.. قولتبها منا معذور معايا اجمل واحده ف الدنيا لازم اتدلع براحتي.. لقيتها قالتلي طيب اقلع.. وقلعت ووقفت بالبوكير وزبي باين اووي ونازل ع فخدي وخارج م البوكسر وهيا بصاله اووي ومتنحه وبتداري عنيها تاني بعيد وترجع تبص تاني ولبستني وبقت تخبط ايديها ف زبي وهيا بتلبسني البنطلون.. وبتلبسني القميص وجاكت البدله وانا اخبط وشي ف وشها وبزازها تخبط ف صدري وزبي يخبط ف كسها وهيااا سااحت وبقت تنهج وانا بقيت اقرب وشي من رقبتها وامشي شافايفي براحه ع رقبتها وارجه تاني اسيبها وهياا تشهق وترجع تاني.. وقالتلي يالا يالا ننزل بقاا ونزلنا وجوزها شاف البدله وبقا يقيس ويظبط وخلص وقالي يالا هات البدله عشان اخلصهالك.. وطلعت تاني غيرت وبقيت بتحرش تاني بالدكتور وحسيتها خلاص بتسلملي نفسها.. قومت سيبتها ومحبتش انيكها وكنت حابب الدلع والرومانسية معاها وقولتها يالا بقااا يا روحي ننزل احسن جوزك يطلع.. لقيتها بتبص ف عنيها اووي بكل محن وهيجان ومنيكه وكانها عاوزة تقولي كمل وريحني متسبنيش كدا.. واخدتها من ايديها ونزلنا واديت لجوزها البدله وقولتله خلصها وابقي اديها للدكتور وانا هبقي اعدي عليها اخدها منها.وطلعت الفلوس من جيبي والدكتوره وجوزها مرضيوش ياخدو فلوس ابدا وانا اصريت اسيبلهم الفلوس وهوا قالي طب خلاص انا هاخد ١٠٠٠ جنيه بس تمن البدله . وقولت للدكتورة هتيجي معايا ارجعك الصيدلية ولا هتقعدي مع جوزك.. بصتله وبصتلي وقالتلي لا هرجع معاك.. وركبنا العربيه وماشين واتعمدت ابقي طبيعي ومتحررش بيها وهيا قالتلي ليه دفعت قولتلها لا مدام اخدت حلجة ادفع تمنها انا مش استغلالي.. وبصتلي اووي وحست اني مش بستغل هيجانها واني عاوزها هيا لنفسها وبس وطول الطريق بنتكلم عادي وكانها عاوزة تقولي فعص ف لحمي شرمطني.. امسك جسمي اللي ولع معاك وهااج وانا عادي لغاية ما روحنا عند الصيدلية وهيا نزلت وقالتلي متيجس تشرب حاجة قولتلها مرة تاني عشااان عندي كام مشوار وسلمت عليها وطلعت خبطت وبيدو فتحلي ولقيته هوا ودودي بيضحكوا سوا وخدوا ع بعض اووي واديت لدودي المفاتيح وقولتله العربية اهيه اجهز بقااا عشان بكرا ليتلك ودودي سلم ع بيدو وحضنوا بعض ونزل.. وبيدو بصلي اووي وقالي هوا ليه ليله وانا لا.. قولتله دا هيتجوز.. بصلي اووي وضحك بلبونه وقالي طب ازاي.. انا شوفت كل حاجة وحكالي عملوا اي سوا.. روحت قولتله الحكايه وعرفته ان دا اخو البنت اللي هيكتب عليها ويطلقها تاني وفرح اووي وقالي انا بجد هعمل اي حاجة تقولي عليها ونفسي تعمل معايا زيه كدا.. قولتله متقلقش محدش هيفتح هناء غيري وانت هتبقي واقف وشايف.. وحضني اووي.. ولسه هنزل لقيت الباب بيتفتح وامه داخله وشافتني حضنتني اووي وقالتلي وحشتني يا حبيبي وانا حضنتها اووي وقولتلها وانتي كمان يا حبيبتي وبوسنا بعض ثانيتين كدا من شفايف بعض.. وقولتلها امك فين قالتلي ف التاكس وكنت جايه انده ابني يشيلها معايا يطلعها.. قولتلها خلكو انتوا ونزلت شيلتها ع ايديها وطلعتها ودخلتها ع سريرها وهيا بتدعيلي وتقولي كدا متجيش تبص علينا دا انت واحشنا اووي وتبص لينتها وتضحك وامك بيدو تبص ف ابارض وتتكسف وامها تغمزلي ف دراعي وتشاورلي ع بنتها وتقولي شوف البت مكسوفه ازاي وتضحك.. روحت باصصلهم وقولتلهم انا عاوز اقولكم علي حاجة.. بصولي كلهم ومستنييني اتكلم.. روحت قولتلهم انا جيت من شوية وانتوا مش هنا وكنت محتاج مبلغ وبيدو اداني ٢٠٠٠ جنيه وانا صرفت ١٠٠٠ جنيه وادي ١٠٠٠ جنيه اهيه وهجيبلكو باقي المبلغ كمان كام يوم بس عشان مزنوق اليومين دول بس.. لقيت ام بيدو بتمسك ايدي اووي وبتقفل صوابعي ع الفلوس وتقولي انت كل خاحة بتاعتك وملكك.. متقولش كدا تاني.. انت راجلي وحياتي وكل ما ليا.. انا استامنتك علي نفسي وسلمتلك نفسي معقول يعني هعز عنك كلام فاضي زي دا.. وجدته بيدو قالتلي عيب يابني تقول كدا انت مبقتش غريب.. انت خلاص جوز بنتي وبصت لبنتها وضحكت وام بيدو اتكسف وحطت وشها ف حضني وانا حضنتها وبوستها من خدودها وقولتلها طيب انا هنزل عشان ورايا كام مشوار معلش.. ومسكوا فيا اقعد بس كنت محتاج فعلا انزل.. وسيبتهم ونزلت وقولت انزل اتمشي شوية ومخنوق ومليش نفس اروح لحد ولا اقعد مع حد ودماغي عماله تودي وتجيب وف الاخر تعبت وقولت اروح وخلاص وانا خارج من الشارع بتاع بيدو عديت ع الصيدليه وقولت للدكتورة هعدي بكرا عليكي بدري تكوني جيبتي البدله.. اوعي تروح عليكي نومه وتنسيني.. قالتلي متخافش هكلمك م النجمه واصحيك وتيجي تاخد البدله وكمان مش هفطر وهستناك نفطر سوا.. بصتلها وابتسمت وقولتلها خلاص هستني مكالمتك وسيبتها ومشيت قولت اروح بقااا للغم اللي ف البيت والالغاز اللي مبقتش فاهمها وروحت ع البيت ودخلت وسمعت صوت اغاني وهيصه جاية من شقه مي وطلعت لقيت ابويا وامي وخالتي واختي وبنت خالتي ومي وابوها وكلهم ف شقه مي ومشغلين اغاني وبيهيصوا وبيرقصوا واختي جريت عليا وشدتني ارقص معاها ودخلت ارقص شوية عشان افك ولقيت بنت خالتي جات ترقص معانا وكمان مي قامت وبقيت برقص معاهم وكل واحدة تتمايص عليا شوية لغاية لما قولتلهم انا هطلع ارتاح شوية فوق عشان مرهق.. وسلمت ع مي وعلي ابوها وباركتلهم وابو مي بصلس اووي وحضني وقالي متشكر اووي يابني.. انت راجل بجد ولقيت ابويا وامي وخالتي بيبصوا لبعض وسيبتهم وطلعت قعدت افكر وافكر لغاية لما دماغي وجعتني ودخلت رميت جسمي زي منا بهدومي ع سرير وروحت ف النوم ونفس الصوت ف وداني وخلاص اتعودت ع الصوت ونمت روحت ف النوم ومعرفش وقت عدي قد اي وسمعت صوت ف الاوضه وفتحت عيني بشويش وشوفت امي وخالتي ف الاوضه وامي بتبصلي وتقولي.. ياعيني عليك يابني.. الواد نام بهدومه.. خالتي قالتلها ياختي متخلصي بقاا وتقولوله وترتاحوا وتريحوا نفسكوا وتريحوه وتريحونا كبنا خلينا نرتاح بقاا.. وامي قالتلها ياختي نفسي انهارده قبل بكره بس مش عارفه افتح الموضوع ازاي.. وقالت لخالتي تعالي ياختي نقلعه هدومه دي.. وامي وخالتي قلعوني هدومي وبقيت بالبوكسر بس وخالتي بتشد الغطا وتغطيني ولمحت زبي طالع م البوكسر.. وبصت لامي وقالتلها ياختي بصي الواد خلاص اوانه جه.. ياختي خلاص بقاا قوليله مره واحده.. امس قالتلها نهلص بس موضوع فرح بكرا دا واقعد مع ابوة ونشوف صرفه بقاا انا مبقتش قادرة استحمل وخالتي قالتلها ياختي ومين سمعك.. وغطوني وخرجوا وانا سرحت ف كلامهم تااني لغاية لما عيني راحت ف النوم ونمت وبعديها بوقت كبير يمكن قربنا ع الفجر وصحيت ادخل الحمام وخرجت لقيت البيت كله نايم وهس هس وابويا نايم ف الصاله.. قولت يبقي امي مع خالتي ف الاوضه وبنت خالتي مع اختي.. وفتحت الاوضه لقيت اختي نايمه وبنت خالتي جمبها ع السرير بس صاحيه وبصتلي وضحكت ولسه بتقوم شاورتلها ان ابويا بره نايم ف الصاله وسيبتها ودخلت الحمام وخرجت دخلت اوضتي تااني.. وشوية لقيت الباب بيتفتح براااحه اووي وبنت خالتي داخله اوضتي تتسحب وزقت الباب وراها ومتفقلش ودخلت جري عليا واترمت ف حضني.. قولتلها يابت ابويا بره هتتفضحي.. قالتلي وحشتني ونفسي انام بس ف حضنك.. قولتلها بعدين بعدين مش عاوزين فضايح.. قالتلي طيب سيبني بس ارتاح واريحك.. قولتلها مش هينفع صوتك هيبان وهنتفضح.. قالتلي لا مش هنعمل حاجة.. وقامت طلعت زبي م البوكسر ونزلت مص ف زبي زي المسعورة وتبلعه اووي وتخنف نفسها بيه وتطلعه تاني وعيني حات ع الباب ولمحت بردوو خالتي بتبص من فتحته الباب وفضلت بنت خالتي تمص لغاية لما حسيت اني هنطر وحطيت زبي للاخر ف زوها وبقيت بنطر وعيا تبلع اووي وتمص واللبن بقاا طالع ع شفايفها وخلصت وقالتلي كنت بس عطشانه وعاوزة اشرب وضحكتلي ولسه بتقوم تخرج لقيت خالتي بعدت.. وبنت خالتي طالعه لقت امها ف الصاله وكانت خالتي عامله كانها لسه خارجه م الاوضه.. وبصت لبنتها وقالتلها اي يابت صاحيه ليه وكنتي فيين.. قالتلهااا اااننننااا اااانااا اااه كنت بشرب ياماما.. بصتلها خالتي اووي ولمحت شوية لبن جنب شفايفها وقالتلها شربتي كويس يعني.. قالتلها اااه كنت عطشانه.. خالتي بصتلها وقالتلها طيب ياحبيبتي بالف هنا علي قلبك.. خشي نامي بقاا ودخلت بنت خالتي اوضتها ولقيت خالتي دخلتلي وانا قاعد صاحي ع السرير.. وقالتلي اي دا انت صاحي.. بصتلها وقولتلها انتي شايفه اي.. بصتلي اووي وضحكت براحه وقالتلي شايفه كل حاجة ياوااد.. قولتلها طيب اوماب بتسالي ليه بقاا ما انتي عرفتي كل حاجة.. قالتلي ياحبيبي انا مش عاوزة غير سعادة بنتي وشايفه انها سعادتها بقت معاك وقولتلك معنديش مانع طول ما انت واخد بالك منها بس كنت عاوزة افاتحك ف موضوع.. قولتلها خير ياخالتي.. قالتلي بص.. الموضوووع بقااااا..</p><p></p><p>استنوني ف جزء جديد</p><p></p><p></p><p></p><p>الجزء الثاني</p><p></p><p>وطبعا خالتي قالتلي بص الموووضووع.. اااصللل.. اااا.. بص هوا الموضوع كبير شوية ومش عارفه افاتحك ازاي بس انت كبرت ولازم تعرف وتشيل المسئوليه دي بقااا.. بصتلها اووي وقولتلها متقولي ياخالتي في اي.. قالتلي ااصللل.. وسمعنا صوت ابويا بره بيكح اووي.. فا خالتي ارتبكت وقالتلي بعديين بعديين وسابتني وقامت خرجت وقفلت الباب وراها.. وابويا صحي وبيبص لاقها خارجه من اوضتي.. بصلها وقالها بصووت واطي اي دا.. انتي ف اوضة الواد ليه.. اووعي تكوني قولتيله حاجة اووعي.. مش دلوقتي خااللص.. خالتي قالتله بصراحه انا كنت لسه هقوله ولما سمعت صوتك بتكح ياهويا معرفش مقدرتش انطق وسيبته وخرجت من غير ما اقوله حاجة.. ابويا خد نفسه كدا واطمن وقالها طيب بس سيبوه متقولولوش دلوقتي.. انا هجيبهاله بس مستني وقت مناسب.. خالتي قالتبه ياهويا خلصنا بقاا وقوله خلينا نخلص ونرتاح كلنا.. ابويا بصبها وقالها طيب طيب بس شوية كدا مش دلوقتي وانتي روحي يالا خشي نامي جنب اختك… قالتله لا ياخويا خش انت نام ف حضن مراتك وانا هكمل نوم هنا ع الكنبه وضحكت كدا وخبطته بايديها ف صدره بهزار وضحكت وهوا قالها وماله اهو العيال نايمه واخش انا بقاا الحق قبل العيال ما تصحي.. وسابها ودخل وانا سامع طبعا كل حاجة من ورا الباب وقعدت شوية كدا لغاية لما حسيت ابويا دخل وخرجت للصاله وانا خلاص هتجنن واعرف في اي.. ولقيت خالتي قاعده ف الصاله ع الكنبه وشابكه صوابعها ف بعضها وسرحانه.. بصتلها وقولتلها اي يا خالتي مدخلتيش تنامي ليه جوه.. اي دا ابويا فيين.. قالتلي خليته يدخل ينام جوة اصل تلاقيه تعب من نوم الكنبه.. قولتلها وانتي هتنامي ع الكنبه يعني لاا قومي خشي اوضتي وانا هنام ع الكنبه.. قالتلي لاا خش نام ف اوضتك وانا هنام هنا.. قولتلها لااا قومي وشديتها قومتها وهيا داخله الاوضه روحت قولتلها خالتي.. وقفت ولفت وبصتلي وقالتلي ايووة يا قلب خالتك.. قولتلها مش كنتي عاوزة تقوليلي حاجة.. قالتلي ااااه ااايوووة قصددي لااا لاا خلااص مفيش.. قومت ناحيتها وخدتها من ايديها ودخلت اوضتي وقعدت انا وهيا ع السرير وقولتلها ياخالتي انا حاسس ان في حاجة انتوا مخبينها عليا.. قوليلي في اي وصارحيني وريحيني.. قالتلي اااا.. اااصللل.. اااه ااصل ابووك عايزز يفرح بيك ويجوزك بقاا ويشيل عياالك.. بصيت ف عنيها اووي وحسيتها طبعا بتحور عليا.. قولتلها هوا يعني داا الموضووع.. قالتلي ايوة هوااا كداا بظبط.. قولتلها ومين بقاا اللي عايزين تجوزوهالي.. قالتلي بصص ابقي اسال ابوك انا ملييش دعوة بالموضوع دااا وقووم سيبني اريح جسمي.. بصتلها اووي وقولتلها وماله نامي وارتاحي يا خالتي.. وخرجت قاعد ع الكنبه والنهار كان طلع بس لسه بدري اووي ودماغي بتودي وتجيب ولقيت تليفوني بيرن ورديت لقيتها ولقيتها الدكتورة وقولتلها اي دا معقول اصحي ع صوت الكنارية كدا ع الصبح قالتلي بطل بكش ويالا تعالي بقاا عشان تاخد بدلتك.. قولتلها طيب خمس دقايق واكون عند الصيدليه.. ضحكت اووي وقالتلي صيدليه اي دلوقتي بس احنا بدري اووي.. قولتلها طيب هشوفك فين.. قالتلي تعالي شقتي.. قولتلها بسس جوزك يعني ووو.. قالتلي هوا ف الحمام وهيخرج يلبس وينزل عشان رايح المعرض بتاعه هيستلم شغل جايله من براا ولازم يكون موجود.. قولتلها طيب منا معرفش العنوان.. قالتلي بص ميتوهش.. انا مش بعيد عن الصيدليه.. ووصفتلي العنوان وقالتلي ساعه وتكون عندي يكون جوزي نزل.. وقومت اخدت دش وخرجت م الحمام ودخلت اوضتي البس وعيني جااات ع خالتي وهيا نايمه ع السرير وبصتلها اووي وعايز اقولها مسيري هعرف اي الموضوع اللي مخبينه عليا وف عز سرحاني وانا باصصلها وهيا بتتقلب وفتحت كدا وبصت لاقتني واقف.. قامت قعدت ع السرير وقالتلي اي في حاجة.. قولتلها ابدا ياخالتي بلبس ونازل رايح مشوار.. قالتلي مشوار اي ع الصبح كدا.. قولتلها مشوار مهم اووي.. بصتلي اووي وقالتلي هوا انت مش مكفيك مشوارك هنا ولا اي.. وقصدها يعني علاقتي مع بنتها.. قولتلها التجديد ف المشاوير مطلوب ياخالتي وضحكت وسيبتها ونزلت واتمشي لغاية الدكتورة واتصلت بيها وانا ف الشارع وردت وقولتلها انا ف الطريق قالتلي كويس جوزي لسه نازل حالا وعقبال لما توصل يكون هوا خرج م المنطقه.. قولتلها طيب هتفطري معايا.. تحبي اجيب معايا فطار اي بقاا.. قالتلي متجيبش حاجة عشان خاطري انا عندي هنا كل حاجة ف البيت وبعدين انا مبفطرش اصلا.. قولتلها مينفعش.. قالتلي تعالا بس الاول ونشوف الموضوع دا.. وروحت لغاية شقتها ورنيت الجرس وفتحتلي ولابسه بيبي دوول ابيض تحت كسها ع طوول وعليه رووب شفاف خالص وابيض ونفس الطوول وبزازهااا زي المدفع وطيازها باينه اووي وقابه طابعه من القميص ووراكها بتلمع اووي وشكلها زي القمر.. ودخلت وبصتلها اووي وصفرت وقولتلها اااي الجمال دا كله مخبياه عليه ليه.. وضحكت وقالتلي ادخل يالمض انت بتجيب كلامك الحلو دا منين بي.. قولتلها بجد انتي قمر اووي.. يابخته بكل دا.. ليه بس حرماني م الحلاوة دي.. بصتلي وربعت ايدسها تحت بزازها وبزازها اترفعت اكتر وبقت طالعه اووي م القميص وقالتلي يعني عايزيني انزل الصيدليه كدا.. بصتلها اووي وقولتبها انا كنت اموتك.. انا بس اللي اشوف الحلويات دي.. حد تاني لاا.. لقيتها اتكسفت وقالتلي طيب خد بدلتك اهيه.. قولتلها اتظبطت يعني خلااص وكله تمام.. قالتلي ااه هوا ظبطتهالك خلاص ولو عاوز تقيسها خش الاوضه وقيها بردوو وشوفها عليك.. واخدت البدله ودخلت اوضه نومها ولقيتها حاجة شيك اووي.. ودخلت قلعت هدومي ولبست البدله وطبعا لقيتها متفصله ع مقاسي بظبط وشكلها كان شيك اووي اوووي بجد.. وطبعا قعدت ابص لنفسي ف مراية التسريحه وبعد كدا ندهت علي مارينا وفتحت الباب ودخلت وبصتلي وقالتلي شيييك اووي اووي اووي تحفه بجد عليك.. روحت مقرب منها وماسك ايديها وباسيها من بطن ايديها وقولتلها هيا حلوة بس عشان دا زوقك انتي وانتي اللي مختاراها واي حاجة انتي بتختاريها للازم تكون حلوة عشان انتي قمراية.. ولقيتها اتكسفت اووي وقالتلي بس بجد كسفتي اووي.. روحت رافع وشها بصوابعي وباصص ف عنيها وقولتلها انا لو عليا عايز اعيش باقي عمري كله عشان بس افضل باصص ف عنيكي اللي بتوه جواهم.. انا مش عايز حاجة تاني م الدنيا غير اني افضل جنبك وابصلك بس.. لقيتها بصالي وعنيا كلها شهوة وحب.. ورحت مقرب براحه منها وحطيت شفايفي ع شفايفها بحنيه وبقيت ببوس وبشفط شفايفها بشفايفي بكل حنية ورومانسية وهيا غمضت عنيها ولفت ايديها حوالين رقبتي وانا ايدي لفت عاي وسطها وحطيت ايدي ع طيزها بحنيه وبقيت بحسس ع طيزها وجسمها بكل هدوء ورومانسية.. وبعد كدا سيبتها وبقت تبص ف عيني بكل حب وانا ببص ف عنيها بكل حب.. ولقيتها بتقولي بصوت مبحوح كدا.. اااي داا اللي انت عملته.. بصيت ف عنيها اووي وقولتلها انا حبيت ادوق العسل الطبيعي من شفايفك ولما عملت كدا حسيت اني مش عاوز حاجة م الدنيا تاني ولو موت دلوقتي هيبقي احلي حاجة عملتها اني اخر حاجة عيني هتبقي شافتها هيا انتي وشفايفي اخر حاجة داقتها هيا طعم شفايفك.. لقيتها بصتلي اووي اووي وحضنتي اووي واتشعلقت ف رقبتي وقالت بعد الشر علي متقولش كدا تاني.. انا بجد بقيت بحس اني سعيده ومبسوطه لما بتكون جنبي.. قولتلها نفسي افضل جنبك ع طوول ومبعدتش عنك ابدا.. وهيا قالتلي وهيا حضناني يااررييت بجد كان ينغع يارريت كان ينفع وهيا حضناني لقيتها بتعيط براحه كدا وبكل رقه.. روحت باعدها عني ومسكت وشها بايدي وبقيت ببص ف عنيها وقولتلها انا دلوقتي زعلان من نفسي وهنط م الشباك واموت عشان انا السبب ان العيون الحلوين دول ينزلوا دموع.. قالتلي لااا بعد الشر عليك بجد.. مش انت بجد السبب.. قولتلها اومال مييين.. بصتلي اووي وغمضت عنيها والدموع نزلت بكل هدوء تجري ع خدودها وقالت خلاص ملوش لزوم الكلام.. مبقاش فيه لزوم وحضنتها اووي وقولتلها انا بجد يا مارينا حبيتك اوووي اووي ومش هبعد عنك.. قامت حضاني اووي هيا كمان وقالتلي وهيا صوتها مخنوق بالعياط وانا بجد حبيتك اووي واتعودت عليك ف حياتي.. اوعدني مش هتبعد عني وتحرمني منك.. روخت باصص ف عنيها اووي وقولتلها اوعدك اني مش هسيبك غير لو موتت.. لقيتها حطت شفايفها ع شفايفي وبقينا بناكل ف شفايف بعض وكاننا جعانين بووس وزبي وقف وبقا بيخبط ف بطنها وهيا حست بيه وبقت حضاني اووي وكسها ع زبي واحنا واقفين وبتحك نفسها فييا اووي وانا بحسس عليها بكل رومانسية ونازلين بوس ف بعض لغتية لما حسيتها اترعشت وزامت وراحت مطلعه اهااات بكل دلع منها وعضت ع شفايفها وغمضت ورمت راسها ع كتفي وحضناني وانا بقيت بحسس ع راسها ورقبتها بكل رومانسية ووشزشتها ف ودنها براحه وقولتلها اي ياحبيبي انتي كنتي تعبانه اووي كدا.. لقيتها بترد بكل دلع وتقول اااامممم.. قولتلها يعني خلاص نزلتي وارتاحتي.. راحت خبطتني بكل دلع بايديها ع صدري وقالتلي بس يا مجرم بقاا متسكفنيش.. قولتلها طيب منا عاوز اعرف.. قالتلي اااه خلااص ارتحت.. مبسوط كدا.. قولتلها لا لسه هتبسط اكتر لمااا.. لقيتها حطت ايديها ع بوقي وقالتلي بس متكملش انا نفسي بجد اكتر منك بس بلاش نتسرع عشان خاطري.. انا خايفه نخسر بعض بعدها.. عشان خاطري بلاش.. حطيت ايدي ع كتافها وبصيت ف عنيها اووي وقولتبها وانا مش عايز غير حضنك دا بس وشفايفك اللي لما بدوقها بحس بطعم الحياه الحلو وعنيكي اللي ببص فيهم بتوه.. لقيتها بصتلي اووي وباستني تاني وحضنتني اووي.. قولتلها بجد انا الاحساس دا عندي احلي من اي حاجة.. مش عايز حاجة تاني م الدنيا.. قامت هرجت من حضني وقالتلي وانا بجد بقيت بحس ف حضنك اني ست بجد وبقيت بحس بالامان والحب.. وقامت سيباني وبتخرج م الاوضه وبتقولي يالا غير هدومك بقاا وحطزالبدله ف الكافر بتاعها عشان متتوسخش.. وفعلا غيرت هدومي وبقيت ببص لنفسي ف المرايه واقول ازاي انا كان معايا واحده زي الملايكه كدا ومبقتش معايا ع السرير.. بعدين بصيتلي تاني وقولت احساس الخب والرومانسية دا اجمل بكتير من احساس الشهوة وحبيت احساسي معاها وخلصت ولبست هدومي وخرجتلها واخدت البدله ف ايدي وقالتلي هتوحشني اووي ياحبيبي.. وانا حضنتها وقولتلها انا هجيلك كتير بس انتي متزهقيش مني.. حضنتني اووي وقالتلي عمري ما ازهق منك وروحنا ف بوسه لمده دقيقه وسلمت عليها ونزلت معايا البدله وروحت البيت وقولت اكلم دودي يجي ياخد مي بالعربيه يوديها الكوافير تجهز وياخدها للقاعه بتاعه الفرح واحنا هنطلع وراهم من هنا.. واختي وبنت خالتي شبطوا يروحوا معاها وقولتلهم خلاص هتروحو وكمان كوافركوا ع حسابي.. شوفوا هتعملوا اي هناك وملكوش دعوة بالفلوس.. وكلمت دودوي يجي ياخد مي وقولتله معاها اتنين بنات قرايبها عشان مينفعش تبقا لوحدها وهيعملوا شعرهم وطبعا عايزك تبقي جينتل بقا قدام مراتك وتدفع الحساب ليهم كلهم.. قالي اكيد طبعا حاضر.. وفعلا دودي جه بالعربيه واخد مي واختي وبنت خالتي ونزلوا ياخدوا فستان فرح مي و يروحوا الكوافير وكل واحده طبعا شبطت ف فستان سوارية ودودي دفع حساب الفساتين واخدهم ع الكوافير وكل واحده طبعا دخلت وقالت عايزة وعايزة والكوافير قال لدودي ع الحساب وبردة هوا دفع وكله حاحة تمام وسابهم وقالهم هروح اجهز انا كمان ونيجي ناخدكم ع القاعه.. وكلمني وقالي ع كل حاجة وقولتله تماااام.. قالي بس انا عايزك جنبي انا خايف ومرتبك.. قولتله رووح ظبط نفسك وانا هظبط نفسي والمك وتيجي تاخدني بالعربيه.. قالي</p><p></p><p>دودي: لا هات بدلتك وتعالي معايا هنشتري شوز حلوة ليا وليك و مامي حجزالي غرفته ف فندق مشهور اووي وفخم وهروح هناك وهييجي الكوافير الرجالي والبادكير وهيجهزوني وهخرج من هنا ع الكوافير ع الفرح وانت هتجيب بدلتك وتيجي معايا ويظبطوك انت كمان وننزل سووا نجيبهم م الكوافير ونروح القاعه سوا</p><p></p><p>انا بصراحه حبيتك الموضوع اوووي وقولت بقااا البدله الشيك دي لازمها شوز رايقه وتظبيط شعر وترويق والكلام كله عجبني بصراحه وخصوصا هوا شايل كل التكليف والفلوس بنسباله عاادي مفيهااش مشكله.. وفعلا ركبت معاه وطلع بالعربيه ع فندق مشهور وحاجة اخرر فخامه.. ودخل دودي ع الريسيبش واتكلم مع الموظف ولقيته بيديله مفتاح ودودي اخد منه المفتاح وجاالي وقالي</p><p></p><p>دودي: يالا بينا نطلع بقااا نجهز وناخد شاور ونلبس البرنس ونتصل بيهم يطلعولنا</p><p></p><p>وطلعنا فتحنا الغرفه ودخلنا وغرفه فخمه اووي وسرير قدامه بلكونه بتبص ع النيل وتلفزيون والحمام بقااا بانيو مساج والقاعده وحمام واسع اووي</p><p></p><p>واول لما دخلنا الغرفه دودي نط واترمي ع السرير ع وشه.. وانا بصيتله وضحكت وقولتله</p><p></p><p>انا: لااا قول يا خول كدا واتعدل منامش ع بطنك من دلوقتي دا لسه قدامنا اليوم طويل</p><p></p><p>ولقيت دودي بيلف دماغه وهوا نايم ع بطنه وقالي.</p><p></p><p>دودي: تؤ تؤ .. تعالي انت نط زي ما تحب.. وبيتلبون ف الكلام ويعض ع شفايفه</p><p></p><p>روحت ناطط عليه وزبي خبط ف طيزة والسرير طري اووي وخدنا ونزلنا وطلعنا وهوااا قاال بكل محن.</p><p></p><p>دودي: ااااااه.. حلو اووي السرير دا.. بياخد ويدي ويمرجح.. ااااح</p><p></p><p>انا: بس ياخول بقاا متخليش طيزك تاكلك دلوقتي.. مفيش وقت خلينا نخلص اللي ورانا وبعدين نعمل احلي ليله ف شقتك</p><p></p><p>لقيت دودي قعد جنبي كدا واتعدل وقالي..</p><p></p><p>دودي: انا بجد لو كونت لوحدي مكنتش هعرف اعمل حاجة.. بجد انا بحبك اووي عشان انت فضلت جنبي.. انا مطمن وانا جنبك.. بحسك راجلي..</p><p></p><p>وحضن دراعي اووي وفضل يااان ويتمحن.. قومت مطبطب ع وشه بشويش وقولتله طب مش يالا ناخد دش بقااا عشان العرق دا ونجهز ونتصل بيهم ييجو</p><p></p><p>لقيته قااام من ع السرير وشد ايدي وماشين وعوا ماشي زي اللبوة يهز ف طيازة يمسن وشمال.. قومت مادد ايدي التانية وظارفه بعبوص وصباعي حفر ف طيزة.. لقيته قفش بطيازة ع صباعي ونط لقدام بكل محن وبيقووول.. اااااااي.. وضحك بمرقعه</p><p></p><p>ودخلنا الحمام وانا بقلع وهوا بيقلع وخلصنا وبيقينا ملط.. وقلتله بقولك اي احنا عايزين نشوف في هنا شفرات حلاقه عشان نحلق وننضف.. لقيته قالي</p><p></p><p>دودي: لاااا انا مامي جابت هند عملتلي سويت لكل جسمي وخلتني ناعم اووي وكمان عملتلي فتله لوشي وحواجبي.. انا بس هاخد الشاور وادهن اللوشن لجسمي كله والبس واعمل باديكير وسوار وخلاص</p><p></p><p>بصيتله وقولتله.. احاااا طب وانا عاوز احلق شعرتي.. وتحت باطي.. منا مش بعد دا كله احضر الفرح بشعرتي وتحت باطي كلهم شهر وابقي كلي عرق كدا</p><p></p><p>دودي: حاضر حاضر انا هتصرف.. استني..</p><p></p><p>وخرج ونام ع بطنه ع سرير ورفع سماعه التليفون اللي ف الغرفه واتكلم وقفل ولقيته جايلي وبيقولي دقيقه والشفرات تبقي هنا.. تعالي نقعد ع السرير عقبال ما تيجي الشفرات.. واخدني من ايدي بردو وماشي يهز ف طيازة البيضا زي الشمع وبتترج وزي الجيلي.. وظرفه البعبوص ونط لقدام وطلع ع السرير واترمي ع بطنه.. بصيتله وقولتله</p><p></p><p>انا: دودي.. بص انا عارف انك نفسك دلوقتي.. وانا بردو نفسي فيك.. بس مش هينفع دلوقتي عشان عندنا كذا حاجة ومعانا الليل واخر ياعم هفشخلط طيازك دي نصين</p><p></p><p>لقيته لف وقالي</p><p></p><p>دودي: انا اه نفسي فيك اووي.. بس انا هسمع كلامك عشان انت راجلي واللي بتقوله زي اعمله… بس انا في حاجة حسيت انس نفسي فيها اووي ونفسي اعملها واجربها</p><p></p><p>بصيتله اووي.. وقولتله حاجة اي دي</p><p></p><p>دودي: ارفع ايدك كدا وريني تحت باطك</p><p></p><p>ورفعت ايدي ودوي قالي.. ياااه اي الشعر دا كله.. شغرك غزير وتقيل.. ولقيته بيلعب بصوابعه ف شعر باطي.. قولتله</p><p></p><p>انا: بس يا دودي تحت باطي كله عرقت وايدك هتتوسخ عرق وتبقي ريحتها مش حلوة</p><p></p><p>لقيته شال صوابعه بعد ما غرقها ف شعر باطي وغرق صوابعه عرق وحطها قدام مناخير وشمها اووي وراح فاتح بوقه وبقا يمص صوابعه اووي وقاام مره واحده زي المسعور يمص ف شعر باطي ويشفط العرق اوووي ويلحس بلسانه ويبلع وفضل كدا لغاية لما حسيت ان تحت باطي اتغسل ونضف وقاام بردوو مسعور ع الباط التاني يلحس ويبلع وشفط لغاية لما نضفه ومبقاش في اي نقطه عرق تحت باطي وبقا يدعك وشه اووي ف شعر باطي وقام ع زبي يمص فيه اووي وانا اقوله بس بقااا بلاااش وهوا ولا هنا وفضلت ع كدا لغاية لما حسيت زبي هينطر لقيته خرجه من بوقه وفضل يلعب فيه لغاية لما نطرت لبني وبقاا يحط ايدها ياخد اللبن ويدعه ف شعرتي اووي وزبي بينطر لبن ع شعر صدري وبطني وهديت ولقيته قااام يمص ف شعر صدري وبطني ويبلع اللبن بالعرق ويمص اووي ويلحس ونضفلي بطني وصدري ونزل ع شعرتي بقااا بياكلها بسنانه ويشد فيها ويمص اووي ويبلع ف بضاني ويلحس ما بين وراكي وبضاني ويمص بشفايفه ويبلع كل العرق وطلع يلحس ف رقبتي وورا وداني ويلحس اي نقطه عرق بتنزل مني وقاام نزل ع الارض ومسك رجليا وبقااا يحط صباع صباع ف بقه ويهريه مص وتنضيف ويلحس ما بين صوابع رجلي وخلاني نضيف بلسانه وقااام هعد جنبي وبيبصلي اوووي.. قومت بصيتله اووي كدا</p><p></p><p>انا: يخربيتك انت عملت ااااي.. انت لحست عرقي وبلعته كمان.. انت مقرفتش</p><p></p><p>دودي: تؤ تؤ دا حلوو اوووي.. لما عملت كدا حسيت بجد انك جوزي وانا مراتك وجاريتك.. بجد خليك كدا متحلقش عشان عاوز اعمل كدا تاني لما تبقي معايا انا و مي انهارده</p><p></p><p>قولتله.. لااااا انهارده لازم ابقي ع سنجه عشرة من كله.. ومتهافش شعرتي كلها يومين وتلاقيه طلع تاني وليك عليا اروح العب كورة وابقي كلي طينه واجيلك تحميني بلسانك</p><p></p><p>لقيته فرح اووي وحضني وقالي.. اااه ياريت بجد عشان خاطري اعمل كدا</p><p></p><p>روحت مديت ايدي وقرصته من حلمة بزه لقيته اتنطر لوىا وقاال منيكه.. اااااه بزي</p><p></p><p>ولقينا الباب بيخبط</p><p></p><p>قاام قااالي قووم بسرعه ادخل الحمام وانا هجيب الشفرات منه واجيلك..</p><p></p><p>قولتله طيب البس حاجة هتخرجله عريان كدا</p><p></p><p>قالي ادخل انت بس وانا هتصرف يالا قووم</p><p></p><p>وفعلا قومت دخلت الحمام وفتحت الباب شوية ولقيته فتح الباب شوية صغيره وطلع بدماغي ونص صدرة م الباب ومييل لجوة مداري باقي جسمه.. وبزة اليمين باين ومكور ومدلدل وبص للعامل بمياصه وقاله بدلع ميرسي.. وقفل الباب ولقيته جي عليا ومبسوط اووي وفرحااان.. بصيتله وقولتله اي مالك.. شكل الواد اتخرش بيك</p><p></p><p>قالي لااا دا انا لما فتحتله وشاف بزي وبص ف وشي لقيه بص تاني ع رقم الغرفه وقالي مش دي غرفه استاذ دودي.. قولتله ايوة.. قالي هو حضرتك مراتك.. بصراحه حسيت اني مبسوك انه شافني واحده وحبيت اني احس اني زوجه.. وقولتله ايوة انا مراته ولسا عرسان جداد.. وحسيته هاج عليا وعنيه كانت بتاكل جسمي اللي باين ودراعي وبزي واخدت بالي من زبه وهوا بيتحرك وبيقف عليا وسيبته بهيحانه وقفلت الباب.. وضحكك بمنيكه اووي</p><p></p><p>ضربه ع طيازة وطرقت واترجرجت وقولتله دا انت بقيت لبوة رسمي.. وهوا ضحك بمرقعه</p><p></p><p>ودخلنا الحمام وقعدت ع القعده ولقيته جاب الشامبو وحط ع شعرتي وهمسك الشفره ويحلقلي.. بصيتله وقولتله</p><p></p><p>انا: لااا ياكسمك حاتها احسن تعورني وانا محتاجه اليومين دوول وضحكت</p><p></p><p>دودي: متخافش يا حبيبي انا محتاجه اكتر منك..</p><p></p><p>ومسك زبي وفضل يبوس ف راسه.. وحط الشامبو ع شعرتي وبقا بيحلقلي بشويش لغايه لما نضف زبي اووي وشعرتي وبضاني وبقت ناعمه حرير وطلع ع باطي ونضفه والباط التاني ونضفه.. وسابني وقاام فتح الميه وملي البانيو وحط شاور وحاجات كتير كدا ولقيت البانيو بقااا كله رغاووي وقاام دا ع زراير ولقيت البانيو بقاا زي الغساله.. وقااام خدني من ايدي وقالي تعالي يا روحي وسيبلي نفسك خااالص.. ودخلت البانيو ولقيت احساس بيدلك الظهر واحساس بيمسج الرجل وحاجة كدا تخليك ريلاكس ولقيته لبس ف ايده زي كيس قماش كدا وفيه جنب ليفه وحط عليها حاجات كتير وفضل يدعك ف جسمي اووي والبتاع يمسجني وغصب عني لقتني سايبلي نفسه وهوا اتوصي بيا اوووي اوووي اووي ف الدعك والتنضيف لدرجه ان جسمي احمر م الدعك.. والحاجات اللي حطها ريحيتها فاجرة اووي مخلياني مستمتع اصلا.. وخلص وفتح الدش ووقفنا نحضن ف. بعض تحت الدش ويحك طيزة ف زبي ولقيته مرة واحده لف ووشه لوشي وبياكل شفايفي وبيحك زبه اللي زي الذنبور او زي عيل صغير وبيحك بزازه ف صدري ويضغط عليهم اووي وبيزووم وهيجيب.. روحت بعدته غني وقولتله لااا امسك نفسك وهليك متنزلش عشان تنزل ف كس مي وتحبلها..</p><p></p><p>وقفلنا الدش وخرجنا لابسين البرنس واتصل قالهم يالا جاهزين.. وتخنت قاعدين ع السرير مستنينهم لقيت دودي بيقولي</p><p></p><p>دودي: تفتكر اللي بينزل مني دا هيخلي مي تحمل مني.. انا مظنش دا خفيف اووي زي سبعه ونص وكمان انا ملليش زب.. زبي زي الذنبور.. انا عايز كس بقااا</p><p></p><p>انا: منا عشان كدا بقولك متنزلش وخليه عشان يتقل.. والخكاية كلها مش محتاجه غير حيةان منوي واحد بس.. وعايزك لما اقولك تنزل وتنزله وانت لازق ذنلورك كدا ف كس هند اووي لغاية لما تصفي وهيا هتفضل فاشخه نفسها عشان ينزلوا لجوا وانا هكبس بزبي عشان اخليهم ينزلوا جوة الرحم بتاعها.. وزي ما قولتلك محتاجين منعم حيوان منوي بس</p><p></p><p>دودي: بجد تفتكر ممكن يحصل دا</p><p></p><p>انا: بص انا معرفش.. بس احنا هنعمل اللي عليا</p><p></p><p>وليقنا الباب بيخبط ودخل شاب وبنت باديكير.. والشاب قمحاوي كدا وشكله صعيدي وباين من لهجته ومعاه حتت بت بيضا ببزاز بنت متناكه مرفوعه وقابه لقدام وطياز مدورة وقابه وشكلها مومس بس ع المداري.. ودخلوا وحطوا رجلينا وايدينا ف ميه وحاجات كدا وبدوا بعد كدا يشيلوا الحاجات وقالولنا تخبوا حضراتكو مين يشتغل مع مين.. بصراحه البت من ساعه مادخلت وانا مشيلتش عيني من ع جسمها وهيا بتبصلي كدا من تحت لتحت بسهوكه..</p><p></p><p>وفجاه قبل ما انطق لقيت دودي مسبل للواد الصعيدي دا وبيقوله بكل محن وانوثه ودلع</p><p></p><p>دودي: انت بليزز تعالي اعملي الباديكير</p><p></p><p>ولقيت الواد قعد ع الارض ومسك رجلين دودي وحطهم فوق زبه وهوا قاعد مربع ع الارض وبقا يعمله بالمبرد والحاجات بتاعتهم دي ودودي فاشخ زب الواد لعب برجله وصوابع رجله والواد زبه بقااا واقف ف البنطلون وعرقااان وبيرفع عينه يبص لدودي ولقي دودي فاتح الروب من فوق ومبينله بزازه وهوا عمال يحسس عليها ويلعب بصباعه ف حلمه بزة ويعض ع شفايفه ويغمض عنيه ويرمي راسه لورا.. وابواد بقااا خلاص ع تكه وينطرهم.. والبت واقفه وشايفه الوضع ولفت وبصتلي كدا بشرمطه.. ولقيتها بتوطي عليها وبزازها بقت قدام عنيا وبتوشوشني ف ودني وتقولي.. مراتك شكلها سخنه اووي.. انت شكلك زهقت وعايز تجدد وتنيك واحده قدام مراتك وحد ينيك مراتك قدامك</p><p></p><p>بصيت ف وشها وشوفت شرمطه بنت معرصه ف وش ميبانش عليه انه كدا.. وش يخدعك بادبه ف الاول وهوا وراه اكبر معرصه</p><p></p><p>روحت قولتلها هوا دا جوزك</p><p></p><p>قالتلي بص هو مش بظبط كدا بس تقدر تقول.. صاحبي او عشيقي او جوزي او خلاص مبقيناش عايشين غير ف بيت واحد.. انا هربت من اسكندرية بعد ما اتضحك عليا من واحد كان ماشي معايا وواعدني بالجواز وحصل اللي حصل وهرب وانا معرفتش اعمل اي واقول لاهلي اي.. وهربت وجيت ع هنا وقابلت الشاب دا وسالته ع شغل وانا كش من هنا.. وبصراحه طلع واد صعيدي راجل من دهر راجل ومستغلش كسرتني ولا حاجه.. دا وقف جنبي وجابلي شغل ف الكوافير اللي باعتني ليكم وبقاات يخليني انام ف شقته وعمرة ما فكر يبثلي ولا يستغلني ابدا وانا استجدعته وف مره كان بره وجه ولاقاني عامله عشا وشموع وكدا ولا بسه قميص جديد اشتريته عشان تبقي دخلتي عليه.. وفعلا نمت معاه بمزاجي وهوا بصراحة بسطني اووي بس متفقين مينزلش ف كسي عشان احنا مفيش بينا ورقه جواز.. احنا مجرد اتنين بيناموا مع بعض وبيشتغلوا مع بعض ومقدامهمش غير انهم يعملوا اي حاجة مدام مع بعض</p><p></p><p>قولتلها طب وانتي مش هتوريني شغلك بقاااا عشان احكم عليكي ان كنتي بتعرفي ولا ولا</p><p></p><p>ولقيتها قعدت ع الاورض وحطت رجليا الاتنين فوق كسها وكسها كان ابن متناكه مقلبز اووي وهيا لابسه بنطلون فيزون ع اللحم وكنت حاسس بذنبورها اللي واقف وشفايف كسها المنفوخه وبنطلونها اللي بقااا كله ميه من كسها وبقت بتنهج اووي وبزازها طالعه نازله تترج وزبي كان بدء يقف وبيتحرك تحت البرنس</p><p></p><p>وهيا عنيه ع زبي وهوا بيتحرك.. روحت فاتح الروب ومبين زبي لقيتها بصتله وبرقت اووي وبصتلي وقالتلي</p><p></p><p>يالهوي.. هوااا في كدا بجد.. انا كنت فكراااه ف الافلاام بس وبتمد ايدها وتحسس بطرف صوابعها ع راس زبي.. روحت لاعب اووي ف زنبورها وهيا تقفش اوووي بوراكها ع رجلي وتنهج وتمسك وتشد راس زبي وتعص ع شفايفها وراحت حاطه ايديها ع بوقها ومتنهده كام مرة ورا بعض وقامت هديت وايديها اترمت ع وراكها وبتنهج</p><p></p><p>والناحيه التانية كان الواد خلاص بقا بيدقر لدودي ف رجله وايديه ماسكا ف سمانه رجل بودي وتحسس لغاية وراكه من تحت ويدقر اووي ف رحله وراح حاضن رجله اووي وفضل يزووووم ونزل لبنه ف البنطلون وبص للبنت اللي معاه لقاها هيا كمان جابت وبصوا لبعض وضحكوا ومسكنوا بقااا بعدها بادريكيرر م اللي قالبك يحبه وبقينا بنبرق م النضافه.. وميلت ع ودن دودي وقولتله هاات ١٠٠ حنيه وانت خلي ف ايدك ١٠٠ جنيه.. قالي ليه.. قولتله انا هدي للبنت وانت تدي للشاب.. تبس يابني.. اي متفتح مخك</p><p></p><p>قالي ماشي.. امسك الفلوس اهيه واخدتها منه وكتبت رقم موبايلي ع ال١٠٠ جنيه وطبقتها</p><p></p><p>والواد والبت لمو حاجتهم وماشيين قومت حطيت ال١٠٠ للبنت ف بزازها وقولتلها متشكرين يا قلبي وهشوفك تاني اكييد.. وانا بحط ١٠٠ جنيه قومت قاقفش بزها.. وهيا بصتلي وعضت ع شفايفها وقالتلي نفسي اووي… ودودي ادي للشاب ف ايدة ومسك ايده وحسس عليها وخبط بظهر ايدة ع زب الشاب والساب كان بيهيج وزبه هيبتدي يقف</p><p></p><p>وهرجوا وجه الكوافير وضبطنا وبقينا جاهزين وضربنا البدل وبقينا جاهزين.. ونزلنا ركبنا العربيه وطلعنا ع الكوافيرر ودخلت اجيبهم ولقيييييييتتتتت</p><p></p><p>استنوني ف جزء جديد</p><p></p><p></p><p></p><p>الجزء الثالث</p><p></p><p>وطبعا بعد لما دخلت الكوافير ودودي فضل قاعد ف العربية وانا دخلت الكوافير ولقيت اختي وبنت خالتي لا بسين فساتين سوارية بس شييك اووي وعريانه وجسمهم كله باين وبيلمع م التظبيط بتاع الكوافير وشكلهم حلوو اووي اووي اووي وبقوا جمااااال اوووي ومي طبعا بالفستان الابيض الكات وبزازها بره خالص وشعرها وشكلها زي القمر وبصراحه بصيت للتلاته وكان نفسي انيكهم سوا ودخلت وبصتلهم اووي وقولتلهم</p><p></p><p>انا: واااو اي يابنات الحلاوة دي كلها.. لاااا انا حبيت الجواز اووي.. خلاص اي رايكوو انا هتجوزكوا انتوا التلاته اصل انتوا عجبتوني اووي وضحكت وهما اتكسفوا وضحكوا ومي قالتلي طب انا وبنت خالتك ماشي واختك بقاا هتتجوزها ازاي وضحكت.. وانا بصيت لاختي وشكلها زي القمر ونظرة عنيها اللي بكسوف كدا دوبتني وحسيت قلبي اتخطف اووي.. وقولتلها ياريت ينفع اتجوزها مكنتش سيبتها لحظه واختي بصت ف الارض واتكسفت.. وقولتلهم يالا بينا بقاا وخرجت واختي ع يميني و بنت هالتي ع شمالي ومي جايه ورانا وماشية واحده واحده بتجرجر ف الفستان الطويل وخرجت ومي ورايا وفتحت باب الغربيه وخليت اختي تركب ورا وبنت خالتي جنبها ومي ركبت قدام جنب دودي.. ولما ركبت ورا قولت لبنت خالتي متجيبيني ف النص عشان عايز احضنك انتي واختي اصلكوا حلوين اووي.. وقومتها وبتحرك عشان اجي ف النص وهيا من الجنب التاني ودودي اخد مطب صغير راحت وقعت ع حجري قومت حاطت ايدي ع وسطها وفخادها وقولتلها اوباااا ع المطبات وضحكت وكلهم ضحكوا ع الموقف وفعلا حطيت ايدي ع كتف بنت خالتي واختي وخدتهم ف حضني وعمالين نهيص ونغني وايدي عماله تحسس ع كتف ودراعات كل واحده فيهم واختي نايمه ف حضني اووي وتبصلي وتقولي.. انت شيك اووي واموور اووي كانك انت العريس.. وانا بصيت ف عنيها اووي وقولتلها وانتي بحد عامله زي العروسه ف ليله فرحها.. انتي حلوة اووي.. وقربت من ودنها ووشوشتها وقولتلها ياريت دا كان فرحي انا وانتي كنا هنولعها خالص وضحكت وهيا اتكسفت اووي وضحكت وبنت خالتي بصتلنا وقالتلنا بتقولو اي هااااه.. روحت مقرب من ودن بنت هالتي وقولتلها بقول لاختي ياريت دا فرحي ع بنت خالتي اصلها مزة اووي وعجبتني.. لقيت بنت خالتي بصتلي اووي واتكسفت وخطت دماغها ف حضني وهيا واهتي بقوا يبصوا ف عنين بعض ويتكسفوا وانا نازل تحسيس ع دراعاتهم وقدام دودي سايق ومي جنبه وبتبصله اووي وشيفاه كانه بنت وناقصه شوية ميك اب بس وحواجبه مرسومه وشفايفه مورده ووشه بيلمع وعماله تبصله بعنيها من فوق لتحت اووي.. ووصلنا القاعه وهوا نزل فتحلها الباب ومسكها من ايديها ونزلها وراح فتح الباب ومسك ايد بنت خالتي ونزلها ومسك ايدي وكمان اختي وقفل الباب ومي وراخ بكل تلقائيه مانج مي.. روحت جيت وراه براحه وظرفته بعبوص وقاااله اااه بدلع ومي بصتله اووي.. وانا قولتله خليها هيا اللي تانجشك مش انت اللي تانجشها.. وفعلا عمل كدا وبدئت طبعا الزفه والسيوف اللي فيها ناار والمزمار ودخلات الافراح دي وام دودي واخته لابسيين فساتين اخر سفاله وكانهم شرموطتين.. وطبعا يعتبر كل اللي ف الفرح من نفس المستوي واغلب الحريم والبنات نفس موضوع اللبس ورجاله وشباب لابسين بدل.. وطبعا سامع كل واحده وواحده بيجيبوا ف سيرة دودي وانه مش هيعرف وازاي يتجوز وهوا ملهوش ف ابحواز دا شكله توتو ونايتي ويضحوا ويتريقوا ولما يشوفوا فوفو ام دودي يحضنوها ويباركولها عادي ولا كانهم كانوا جايبين ف سيرتهم وبقيت ببص ليهم واقولهم بيني وبين نفسسي اااه ياولاد الكلب يا منافقين.. وبدء الفرح طبعا ورقص وكله بيرقص وبيحك ف كله ورجاله وبنات وستات وشباب وكله نازل دعك ف بعضه وطبعا زي اي واجب ف اي فرح مصري.. الشباب بتبعبص العريس وحصل كدا وكله بقااا بيبعبص دودي ف طيزة ودودي هااج طبعا من كمية البعابيص اللي خدها.. وجيه وقت البوفيه طبعا ودودي ومي مسكو ايد بعض وقطعوا التورته وكله بقاا بيصفر وفرحااان.. روحت قولت لمي هنعمل شوو طبعا بالتورته وياكلكوا وهيبوسك وهوا بياكلك.. عايزك انتي اللي تبوسيه وتاكلي شفايفه وتبقي اجرء منه وزودي شوية كمان من عندك.. وفعلا شو التورته ومي لقت ببزازها اووي ف دودي ومسكت دماغة وبقت بتلحس شفايفه بالتورته وتمصها اووي وهوا بيتكسف وبيضحك بدلع ويرجع لورا وهيا تشده تااني وتعمل تااني وكله بيصفر وفرحان وسامع صوت الستات والبنات وهما بيقولوا دي شكلها هيا اللي هتدخل عليه انهارده وهي هي هي هي.. والشباب بياكلوا مي بعنيهم ويقولوا دي فرسه ومش هيسد عليها وشكلها هتفرمه انهارده و هاهاهاهاها.. وشوية ولقيت البوفيه اترص وحاجه بقااا اخر عظمه واكل اشكال والوان.. خرفاان وديوك رومي وحمام وفراخ ومحاشي بانواعها وسلطات وكانها سفره من الف ليله وليله.. واخدت اخدتي وبنت خالتي وقومنا عمبنا اطباقنا وبقينا ناكل بعض ونضحك وابويا وامي وخالتي وابو مي هايصين ف البوفيه واكلنا وجابولنا عصير بس شكله غاالي اووي وشربنا ولقيت ام دودي جايه ولابسه فستان كانها مش لابسه حاجة اصلا وماشية ملط وجات ع الترابيزة اللي انا عليها واختي وبنت خالتي وابويا وامي وخالتي وقربت مني وحضنتني اووي وباستني جنب شفايفي بظبط وعنيها ف عنيا وتقولي مبسوط يا روحي.. قولتلها حد يبقي هايص ف الحاجات دي كلها وميتبسطتش.. قالتلي بس كدا.. انا اعملك احسن من دا كله ١٠٠ مرة لو هيبسطك يا حبيبي وامي وخالتي واختي وبنت خالتي بصنلها اووي وهاين عليهم يقوموا يجيبوها من شعرها.. وحضنتها وبوستها وسيبتها ومشيت وطبعا اختي شدتني من ايد وبنت خالتي من ايد.. واي دا وازي كدا ولا ومتخليهاش تعملك كدا تاني وجو نفنسنه بنات.. قولتلهم هنبقي نشوف دا بعدين مش وقته دلوقتي وبقيت بسقف واهيص عادي.. وخلاص بقينا ف اخر فقرة ف الفرح وهيا الرقصه السلو.. وطبعا رقصوا وكله بيصفر ولقيت اختي شدتني من ايدي وطلعنا انا وهيا حضنا بعض وعنيا ف عنين بعض ومليانه كلام وحب ورومانسية وبرقص سوا.. ولقيت اختي حطت راسها ع كتفي وحضنتني اووي وقالتلي ياريت دا فرحي عليك.. وانا حضنتها وقولتلها ياريت بحد ونروح انا وانتي من هنا ع شقتنا.. ولقيتها قامت براسها من ع كتفي وعنيها فيها دموع وبصتلي وقالتلي بحبك اووي وسابتني ورجعت للترابيزة وانا واقف لوحدي ومي ودودي بيرقصوا لقتني تلقائي بشد مي من ايدي دودي وبحضنها اووي قدام كل الناس وبرقص بسها سلوو ودودي واقف جنبنا بيتفرج ومبسووط وبيضحك عادي. لغاية لما الفقرة خلصت قومت بوستها من خدودها ومسكت ايديها واديتها لدودي واغلب اللي ف الفرح افتكروني اخوها.. وطبعا بدئت الزفه وطلعوا للعربيه وركبنا العربية كلنا تاني ومشينا وقولت لدودي اطلع ع بيت ابو مي.. خلي مي تسلم ع ابوها عند بيتها وبعدين خدها شقتك.. وانا طبعا كان ف نيتي اوصل اختي وبنت خالتي للبيت واخلع تاني معاه ع شقتهم.. وفعلا مي وصلت لغاية بيت ابوها ونزلت بفستان الفرح قدام الشارع كله وحضنت ابوها وباست ايده وابوها حضنها وعيط وسلمت ع امي واختي وبنت خالتي وخالتي وركبت تاني.. ولقيتها بتقولي اركب لغاية لما تروحني.. وركبت العربيه تاني معاهم ودودي كان راكب قدام بيسوق وكي جنبه قدام وانا ركبت ع الكنبه اللي ورا ولقيت كي فتحت الباب ونزلت ركبت جنبي وقالتله يالا اطلع وامشي بينا شوية قبل ما نروح.. وطلع دودي بالعربيه وساق وقالنا</p><p></p><p>دودي: اي رايكو نطلع نتعشي سوا ف باخره عايمه ع النيل وبعد كدا نروح</p><p></p><p>بصينا لبعض انا ومي وقولنا اشطا اطلع بينا.. وفضلنا ماشيين لغاية بواخر عايمه ع النيل وركن العربيه وقتلنا ثواني وسابنا ونزل.. وشوية لقيناه حاي وبيقولنا انا حجزت vip عشان نتبسط وكان الوقت جه ونزلنا وطول ما احنا ماشيين ومي مانجشاني ودودي ماشي وراها ماسكلها ديل الفستان والمكان لقانا داخلين افتكرو ان انا العريس ومي العروسه ودودي تبعنا.. واحتفلوا بينا وجابولنا مشروب المكان وقعدنا ع الترابيزة والمركب اتحركت والعروض اشتغلت والمزيكا والبوفيه اتفتح ودودي بقاااا يعملنا الاطباق ويجيبهالنا وقالنا تعالوا نتصور.. وخرجنا ع sundick بتاع الباخره ودودي طلع موبايل سامسونج تاتش وكان دا اول اصدار ينزل تاتش وكاميرا وحاجة اخر روشنه.. وشوفنا الموبايل انا ومي واندهشنا وقولناله مبرووك وبقا يصورني انا ومي وانا بقيت بصورة هوا ومي وخلانا نتصور سيلفي كمان وفشخناااه تصوير والمركب رجعت ونزلنا ركبنا العربيه وقالي هنطلع ع الشقه بقااا عشان لسه فاضل اخر مفاجاه انهارده.. قولتله انا ومي ف نفس واحد مفاحاه اي دي… در بقول دلع ومياصه ولبونه وقال تؤتؤ وبيهزر كتافه لفوق… وقالنا لو قولتلكوا عليها هتبقي مفاجاه ازاي.. وفضل سايق وطول الطريق انا ومي هزار وبوس واقفش ف بزازها وهيا تدلع وتضحك وتتلبون بصوت عالي وقزاز العربيه مقفول ودودي بيسوق ويقولنا</p><p></p><p>دودي: اي دا بس عيب كدا سيب مراتي.. اوعي بزازها سيبها.. وبيدلع اووي</p><p></p><p>ووصلنا للشقه وهوا قدامنا وفتح الباب ودخل وانا شيلت مي ع ايدي ودخلت بيها وهيا شابكه ايديها حوالين رقبتي وراسها ع كتفي ودخلت الشقه ونزلتنا وخدتها ف حضني وقولتبها مبرووك يا مي وبقيت ببوس ف شفايفها وهيا بتسيح ف ايدي.. لقيت دودي بيقول لمي..</p><p></p><p>دودي: يابختك يامي.. نفسي اكون مكانك.. بس بقاا سيبيلي حاجة</p><p></p><p>ومي راحت زقاه بايديها بعدته عننا ولفت ايدها حوالين رقبتي وبقت بتغتصب شفايفي بووس ومص وشفط.. روحت فاكك ايديها وقولتلها اهدي لسه قدامنا وقت</p><p></p><p>ولقينا دودي جه دور اخر مفاجاه بقااااا.. قولناله اي هيا.. قالنا خشوا اوضه النوم غيروا وهتلاقوا لبس كل واحد ت السرير وانا هجهز المفاجاه ولما اخلص هخبطلكوا تطلعوا.. واخدت مي ودخلت اوضه النوم وبقيت بقلها الفستان ونزل ع ابارض وبقت واقفه بالاندر والبرا بس وجسمها بيلمعه اووي وفكيتلها شعرها ونزل ع كتافها وبقا شكلها حلوو اووي ولقيتني ببصلها واقولها شوفتي بقااا اني كنت عاوز مصلحتك واديني معاكي اهوه وكمان هفتحك وانيكك وحوزك هيبقي عارف.. لقيتها ضحكت وقالت قصدك مراتي.. قولتلها مش مهم ودا انسب حل وكمان هتتناكي براحتك وهوا مش ممانع.. قالتلي انا خايفه اووي لما تفتخني.. خليك خنين عليا عشان هاطري انت بتاعك كبير اووي وتخين وهتعور</p><p></p><p>حضنتها اووي وبقيت بطبطب عليها وابوسها بحنية اووي واحسس ع جسمها واقولها انا هبقي بشوويييش اوووي ومش هتحسي بحاجة خالص.. وحضنتني وقالتلي تعالي لبسني وكان قميص اقصر كمان م البيبي دول ونوا كان فتله اصلا مش قميص واليت لبسته من غير اندر ولا براا وكانها ملط.. وقالتلي مش هتقلع هدومك.. بصيتلها اووي وقولتلها هوا انا هقلع نفسي يعني.. اومال انتي لزمتك ااااي.. قومي يابت قلعيني هدومي ولبسيني.. لقيتها جات عليا وقالتلي من عنيا يا تاج راسي.. وقلعتي ولبستني بجامه حرير رجالي احمر غامق.. وسمعت صوت واحده بره.. قولت لمي استني هخرج اشوف مين وانتي خليكي هنا.. وخرجت لقيت دودي لابس قميص نوووم بنوتي اوووي ومتمكيج زي البنات ولقيت واقفه معاه هند.. روحت بصيتلها اووي ودخلت عليهم وقولتلهم</p><p></p><p>انا: ااااااي هتفضلوا واقفين كتير.. متدخلي تقعدي ياهند</p><p></p><p>وهند شافتني وارتبكت وقالتلي اااييي لااااا اااااانننتتت.. ااانااا ااصلللل</p><p></p><p>روحت شاددها من ايديها اووي للكرسي ومقعدها وجه دودي وقعد وقالي في اي.. بصيتله اووي وهوا خاف من بصتي ورجع لورا وسكت.. وبصيت لهند اوووي وقولتلها</p><p></p><p>انا: اي ياهند هتقولي انتي ولا اخليه هوا يتكلم.. ومتحوريش عليا وانتي عارفه انا بعرف كل حاجة</p><p></p><p>هند: مفييش ياخويا دا سي الانسه.. قصدي الانسه الاستاذ.. يوووة معلش.. طلب مني اعمله جسمه كله سويت.. وكمان اعمله ميكب كامل.. بصيتلها اووي وقولتلها ولهفتي كاااام.. ومتحوريش عشان هعرف</p><p></p><p>هند: اخدت ١٠٠٠ جنيه لما عملت السويت وكنت هاخد ١٠٠٠ جنية بعد الميكب.. بصيتلها اووي وقولتلها</p><p></p><p>انا: هند هيا حلوة اووي عليكي ١٠٠٠ ف المصلحه كلها.. يايلا بقاا امشي ولسا كلام تااني معاكي بعدين.. لقيتها بصتلي اووي وبلعت ريقها وقامت جري وطلعت م الباب ودودي قفل الباب وجه</p><p></p><p>دودي: اي حكايتك مع البت دي.. انت تعرفها. ولا اي</p><p></p><p>انا: ااه اعرفها وبنيكها وبضربها كمان وبقطع عليها ف اي مصلحه عشان هيا استغلاليه بنت زانيه</p><p></p><p>دودي: انا كل مره بحبك اكتر وبحس اني معاك ف امان.. وبيلف ويفرجني ع نفسه ويقولي شوفت عملت اي عشانك.. عشان تبقي دخلتك عليا انا كمان بعد متدخل ع مراتي وتفتحها</p><p></p><p>روحت قافشه من بزه اووي وقلتله هخليك تلحس ددمم شرفها من ع زبي</p><p></p><p>بصلي اووي وقالتي بجد ياريت اعمل عشان اكدب كلام مامي واثبتلها انه العكس.. مسكته من دراعه وقولتله كلام اي دا.. قالي كلام اهبل متخدش ف بالك يالا بينا بقاا عشان انا عايزك اووي</p><p></p><p>روحت شاده من دراعه قووي وقاليله انكق كلام اي.. بصلي لقاني مكشر وبتكلم جد وحسيته خاف مني وقالي هقولك هقولك اهدي</p><p></p><p>دودي: بص ياسيدي انا هحكيلك بس عشان خاطري مش تفهم مامي غلط او تزعل.. هيا مش تقصد كدا.. بص هيا قالتلي احنا هنعمل الفرح وكل حاجة ومدام البنت هتقفل بوقها يبقي خلاص.. تلاقيه جايبها تطلعلها بقرشين وتداري ع فضيحيتها وانها تلاقيها مش بنت اصلا وانت قولت كدا وخلاص</p><p></p><p>روحت باصصله اووي وقايله اتصلي بامك دلوقتي.. ولقيت دودي قالتي حاصر وجري اتصل بامه وقالها كلمي.. وفوفو كلمتني</p><p></p><p>فوفو: اي يا روحي.. اي طمنتي خلصت ولا اي.. وبتضحك وحسيت بضحكتها انها بتتريق</p><p></p><p>انا: يا طبعا يا حبيبتي لسه مدخلتش ومستنيكي تيجي عشان احنا هنعملها دخله بلدي وكله هيبقي ع عينك يا تاجر عشان اثبت للكل ان البضاعه سليمه ولسه بشوكها عشان اقطع لسان اي كلب قااال غير كدا.. وقفلت السكه ف وشها ورميت التليفون ع الكرسي.. وكنت متعصب</p><p></p><p>لقيت دودي اترمي ف حضني وبيهديني ويقولي</p><p></p><p>دودي: حقك عليا يا حبيبي متزعلش من مامي.. بليزز بقااا.. وانا مكشر ولقيته بيقول.. يا مامي يا بنت الشرموطه يا وسخه.. كدا تزعلي عريسي ليله دخلته.. طب انا هخليك نيكك يا وسخه.. وانا بصيتله وضحكت وهوا ضحك وقالي ايوة كدت ولقينا الباب بيخبط وفوفو داخله بتبصلس ومخطوفه وحست انها غلطت.. وجات بتقولي</p><p></p><p>فوفو: ااااننننا مششش قصدددد… اااناااا كنننتتت بسسسسس</p><p></p><p>روحت شاددها من ايديها اووي وانا بمشي ع اوضه النوم وهيا بتجري ورايا وكانت هتقع وبتصوت ودودي جاي وراها بيهز ف طيازه ودخلت الاوضه ع مي ورميت فوفو ع السرير ومي اتخضت اي دا في اي.. قولتبها مفيش بس الدخله هتبقي بلدي عشان اثبت للناس ان اختي لسه بشرفها ومتلمستش واقطع لسان اي كلب يقول عليها كلمه.. واللي هيجي عليها كانه جه عليا ودا كان كلامي م الاول.. وكل دا بقوله وعيني باصه لفوفو وعهيا بصالي وخايفه.. ومي بصتلي اووي وحست ان ليها دهر بجد وبصت لفوفو بكل احتقار من فوق لتحت ولقيت مي طلعت ع السرير وفشخت رجلها قدام وش فوفو وقالتلي وانا جاهزة وتعالي انت افتحني عشان مفيش راجل غير هنا.. وبتقول وهيا بتبص لفوفو اووي ف عنيها وبترمي عليها بالكلام ولقيت فوفو بصت لكسها اووي وبصت لعنيها وبصت لتحت وعنيها اتكسرت.. روحت قايم وزبي قدامي وقولت فوفو امسي رجل وافشخيها وانت يا دودي امسك رجل وافشخها.. وانا بقيت بمشي زبي ع ذنبور مي واهيجها وهيا تهيج وتتمحن وتتاوة وتبص لفوفو ف عنيها وتقوم باصه ع ودودي وانا استغليت انهم بيغيظوا بعض بالنظرات وروحت خابط زبي ف كس مي مرة واحده من غير ما تاخد بالها ولقيتها صوتت اووي وصرخت جامد وعيطت وقالت</p><p></p><p>مي: اخسسسس علييييلكككك اااااااه كسسسسسسي كسسسسسي ااااااااه طلعه هموت اااااي اهي اهي اهي</p><p></p><p>وانا نزلت بصدري عليها وبقيت ببوس شفايفها وارضع ف بزازها وهيا تان وزبي بيدخل ااكتتر وهيا تعض ف شفايفي لغاية لما بقيت بدقر ف كسها وهيا لافه دراعتها عليا وحضناني اووي وصرخت واتنفضت ونزلت شهوتها وزبي ف كسها واستنيت لما هديت وسحبت زبي براحه وطلعته قدام فوفو ودودي وبصيت ليهم وقولتلهم اههو ع عينك ياتاجر.. لسه بشرفها واي كلي هيفتح بوقه هقطعله لسانه.. وبصيت لدودي وقولتله زانا طلعت قد كلامي وريني شطارتك انت بقااا.. ولقيت دودي نازل مص ف زبي وبيلحس شهوة مي ودم شرفها من زبي ويبلعه لما نضف زبي ع الاخر.. وقولتله عجبك.. قالي اووي.. قولتله يعني دا مش صلصه.. قولي لا.. قولتله لا امك لازم تتاكد بنفسها وبصيتلها وقولتلها انزلي احسي كسها ودوقي طعك شرفها.. بصتلي اووي.. قومت شختت فيها اووي وقولتلها يااالااااا.. قامت اخضت ونزل لحس ف كس مي ومي تزووم وتقفل بوراكها ع راس فوفو لغاية لما نطرت شهوتها تاني ف وش فوفو وقولت لفوفو يالا اعملي وضع الدوجي بس اقفي ع ايدك ورجلك ووخيت مي دماغها بكتافها ع السرير وجسمها لفوق وسانده بظهرها ع فوفو وخليت دودي يطلع يحط ذنبور ع كسها ويحك اووي وفضل يعمل كدا وهيا هات معاه وبقت بحك فيه اووي كانها بتتساحق مع بنت وهوا يتاوة بشرمطه ولما لقيتهم سخنو خليت دودي يفتح كس مي بصوابعه ويزق زنبورة ف كس مي وبقا بيفرك اووي ويغرس نفسه اووي فيهااا وهيا هاجت وبقت تشده اووي عليها وانا هيجت اووي ولقتني بركب بزبي فوق دودي وهوا راكب مي وبقاا زانق اووي فيها عشان نمت عليه اووي عشان اخلي ذنبورة يبقي جواها ع قد ما اقدر وانا برزع ف طيزه وهوا يتاوه ومي تتاوه اووي وراحت لفت رجليها فوق ظهري وبقت مكتفاني انا ودودي برجليها وفضنا كدا لغاية لما انا جيبت ف طيزة وهوا اترعش ونزل النقطتين ف كس مي ومي نطرت شهوتها وهدينا شوية ومي بدئت تفك رجلها وانا قومت براحه وهوا قاام براحه من ع مي ومي قفلت وراكها ع بعض اووي وضمت عضلات كسها عشان تنزلهم اووي جواها وقولت لدودي اقعد زي امك ما عامله كدا وخليها عشان مي تفضل كدا عشان النقطتين بتوعك يتزحلوا من شهوتها وينزلوا جواها.. وعمل كدا وفوفو خرجت وبصيتلها اووي وقولتلها متيجي تدقي تنضفي زبي م اللبن.. وحات من سكات مصت زبي وبلعت اللبن وقامت وهيا باصه ف الارض ف سابتنا ومشيت وانا قاعد ع الكرسي وشايف دودي ناام ع بطنه ومي نايمه عكسه وطيزها فوق ظهره ورجل ناحيه دماغه ورجل ناحيه طيزة.. ولقيتها جابت رجلها اللي ناحيه دماغه وحطيتها ع طيزة ودخلت صباع رجلها الكبير ف خرم طيزة وغرقته لبن وطلعت صباعه ورجعت برجليها ناحيه دماغه ووشه كان الناحيه التانية.. قامت خبطته برجلها ف دماغه قاام لفلها وشه ولقي رجلها قدام شفايفه وشاف صباع رجلها غرقان لبن واللبن بيسيل ع بطن رجلها.. قااام طلع لسانه وبقاا بيلحس ف رجلها ويلحس اللبن ويمص صوابع رجبها اووي وخد صباعها الكبير ف بوقه وبقا بيرضع فيه وهيا حطت كف رجلها التاني بيت طيازة وبقيت بتحط كف رجلها ف طيازة وهوا بيفرك بذنبورة اووي ف السرير ويضم طيازة اووي ع كف رجلها لغاية لما قااام مرة واحده وعمل معاها مقص وفضل يحك نبورة ف خرم كسها ونزل نقطتين تاني ورجع تاني مكانه تحتها وهيا سانده جسمها عليه وحطت رجل علي وشه ورجل علي طيزة.. وانا بصتلهم اووي وقولتلهم بااااس انا كدا اتطمنت عليكوو.. استمروا بقاا كدا لغاية لما نشوف اي اللي هيحصل.. وقومت اجيب لبسي بقاا عشان البس وانزل اروح البيت وقلعت البجامه ولبست هدومي ولقيت تليفوني بيرن.. رديت لقيت امي</p><p></p><p>امي: بتكلمني وهيا بتعيط.. ايووة انت فييييين</p><p></p><p>انا: انا كنت مع مي واطمنت عليها خلاص ونازل جاي اهوه.. اي في اي مالك بتعيطي ليههه</p><p></p><p>امي: اااااصلللل….</p><p></p><p>استنوني ف جزء جديد</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>الجزء الرابع</p><p></p><p>امي: بتعيط اووي اووي وبتقولي ااصللل.. والتليفون وقع من ايديها وسامع صوتها بتعيط اووي ولقيت ابويا مسك التليفون وبيكلمني</p><p></p><p>ابويا: الوو ايوة يابني.. متخافش كلنا بخير انا وامك واختك وخالتك وبنت خالتك كلنا كويسين وبخير ولو عاوز تكلمهم هخليك تكلمهم كمان.. بس خالتك تعبان اووي اووي وخلاهم يودوه البلد وكمان عايزنا نسافرله ونبقي جنبه وعايز يشوفنا</p><p></p><p>انا: حالا.. وهكون عندكووو</p><p></p><p>وقمت لبست بسرعه.. ودودي قالي في اي.. قولتله مفيش انا ماشي وهبقي اكلمكم تاني واجيلكم.. قالي طيب استني بس.. بصيتله وقولتله عايز اي.. قالي خد مفتاح عربيتي وروخ بيها وخلي العربية معاك لما تخلص مشاويرك براحتك ابقي هاتها.. وهتلاقي ف درج التابلوه ١٠٠٠٠ جنيه.. اعتبرهم فلوسك واصرف منهم براحتك زي ما انت عاوز لو احتاجت لفلوس.. وانا لو احتاجت عربية هبقي اخد عربيه مامي او عربية اختي او حتي هاخد تاكسي وقمت نزلت وسوقت العربية ع البيت بسرعه وطلعت ولقيت امي وخالتي حاضنين بعض وبيعيطوا وابويا بيهديهم وانا دخلت وقالي يالا ادخل غير البدله والبس هدومك عشان هنسافر.. وفعلا لبست قميص وبنطلون وسافرنا كلنا ووصلنا بلدنا ف الصعيد واول مره اسافر البلد اصلا ووصلنا قدام بيت كبيرررر اووي ودخلنا ولقينا البيت الكبير دا كله مفيهوش غير خالي ومراته وبنت خالي اللي كانت معايا ف السلسله الاولي للي متابع القصه م الاول.. وجدتي وجدتي متوفيين.. وابويا وامي سافروا ف الاجزاء اللي فاتت لما جدي اتوفي واللي متابع القصه هيعرف..</p><p></p><p>وطبعا دخلنا وطلعنا اوضه جدي وخالي كان نايم ع سرير جدي ومرات خالي وبنت خالي قاعدين جنبه ع السرير وبيعيطوو ودخلنا عليهم وامي وهالتي بقوا بيحضنوا خالي اووي وابويا دخل حضنه وباسه وسلم عليه وخالي شافني وشاف اختي وبصلنا وروحناله وحضناه وسلمنا عليه وهوا نايم ع سرير وشكله بيودع.. ومسك ايدي بايده وايده التانية مسك ايد اختي ولقيته بيحطهم ع بعض ويبصلنا اووي والدموع نازله من عينه ع حنب وشه ويبص لامي اووي وابويا.. وامي بصتله اووي واترمت ف حضنه.. وقالها بصووت ضعيييف اووي</p><p></p><p>خالي: هااااه خلاااص جهزتي الولاد</p><p></p><p>امي: بتعيط اووي وتقوله.. لسسسه ياخويا لسسه.. اهئ اهئ اهئ</p><p></p><p>خالي: غمض عينه اووي وفتح تااني.. وقالها.. مستنيين اي.. لازم كل حاجة تفضل ماشية زي ما هيا ماشيييه.. عرفيهم ع طوول.. وامي حضنته وقالتله متخافش ياخويا كل حاجة هتفضل ماشية.. متخافش.. وابويا جه جنبه وطبطب ع صدره وقاله ارتاح انت بس ومتقلقش كل حاجة هتتم</p><p></p><p>وخالي بص لابويا وقاله خدهم وديهم هنااااك لازم يروحوله.. خليهم يروحوا هناك..</p><p></p><p>ابويا: هوديهم هوديهم.. نطمن عليك انت بس وهاخدهم متقلقش</p><p></p><p>خالي: انا كويس متخافش.. قوووم خدهم دلوقتي.. لازم يروحوا دلوقتي.. وابويا قالي انا واختي تعالوا هنروح مكان كدا ونيجي.. وخالي بص لبويا اووي وقااال وهوا بيكح وتعباان.. خلص الموضوع بسرررعه متستناش عليه تاااني</p><p></p><p>وابويا هزله راسه واخدني انا واختي وخرجنا من اوضه خالي .. واحنا ماشيين جوة البيت لقيت ابويا بيقولي انا واختي..</p><p></p><p>ابويا: بصوا.. انتوا كبرتوا دلوقتي وفيه حاجة مهمه اووي اووي اووي لازم تعرفوها وقبل ما تعرفوها لازم اوريلكم حاجة.. وخدنا دخلنا طرقه كدا وشكلها قدييم فششخ ووقفنا قدام باب خشب كبير وعليه عنكبوت وتراب وشكله بقاله مده متفتحش.. وابويا وقف قددام الباب وبصله اووي وغمض عنيه ولقيت دمعه نزلت تجري من عنيه ع خده وفتح عنيه تاني وبصلنا وبدء يشيل العنكبوت من ع الباب ويفتحه.. واول لما فتحه لقيت هوا سااااقع اووي جه عليا انا واختي وابويا وبانلنا ممر كدا والارض بتاعته رمل والحيطان حجر كانه ممر ف بطن جبل.. ودخلنا خايفين ومشينا لغاية لما وقفنا قدااام بوااابه كبيرة جدااااا ومقفوله ومرسوم عليها رسومات فرعونيه وفضلت انا واختي متنحين اووي للرسومات وشكل الباب ولقيتني برفع ايدي وبحطها ع الباب وبلمسه واول لما لمسته حسيت اني اتخطفت وحسيت اني بحلم وشايف الحلم اللي بحلمه بس وانا صاحي واختي لقيتها حطت ايديها ع الباب وحصلها زيي بردوو كدا وشيلنا ايدينا بسرعه وانا وهيا بنبص لبعض اووي وقولنا لابونا.. اي دااا.. دي مقبرة فرعونية صح.. قالنا صح.. قولتله يعني دا ورثنا.. قالي اااه.. قولتله طب منفتحها ونبيع بقااا ونتنغنغ.. قالنا لو كان سهل زي ما بتقول كان حصل من ايام جدك.. انما دي حاجة تاني.. قولتله ازاي.. قالي دي مش محرد مقبرة عادية.. دي مقبرة الملك…. ومعاه كل حاحاته كامله وكمان الكهنه بتوعه حاطين شروط ع فتحها… قولتله طيب ما تعملوا الشروط دي وتفتحوها.. بصلنا اووي وقالنا ما هوا دا اللي انا كنت عايز اكلمكم فيه.. بس نطمن ع خالكم ونقعد نتكلم عشان الموضوع مش سهل كدا.. وخرجنا.. وابويا قفب الباب الخشب تاني.. ووحنا رايحين لاوضه خالي سمعنا صوووييييت وجرينا لقينا خالي ماااات وامي وخالتي ومرات خالي والبنات كلهم بيعيطوا.. وكملنا الاجراءات ودفناه وعملنا العزا وخلصنا.. وبعد تالت يووم لقييت مرات خالي بتنده لبويا.. وقالتله تعالي عوزاك ف كلمتين ع جنب.. وابويا قاام معاها</p><p></p><p>وملحوظه بس مهمه عشان تبقوا متابعين الدنيا ماشية ازاي.. وركزوا كويس ف اللي جاااي عشان مهم اووي وليه دور مهم اووي ف كل الاحداث اللي جايه .. مرات خالي تبقي اخت ابويا.. يعني هيا المفروض عمتي ومرات خالي ف نفس الوقت.. ابويا وامي مش قرايب.. جدي ابو امي يبقي عمده البلد وجدي ابو ابويا يبقي شيخ البلد..والبيتين لازقين ف بعض والحيطه ف الحيطه والاتنين ماتوا طبعا.. وابويا اتجوز بنت العمده وابن العمده اتجوز بنت شيخ البلد اللي هيا اخت ابويا.. لغاية كدا مفهووم…</p><p></p><p>المهم لقيت مرات خالي او عمتي.. بتتكلم مع ابويا وابويا بيتكلم وحسيتهم شدوا شوية ف الكلام ولقيتها سيباه وماشية وجايه نحيتنا وبصت اووي لامي وخالتي وقالت مهو لو مش هتتكلموا انتوا انا اللي هتكلم.. خلاص العيال مبقوش عيال ولازم يعرفوا كل حاجة زينا ويكملوا اللي عملناه والعهد اللي اهالينا خدوه واحنا نفذناه لازم يستمر ف النسل احسن طبعا انتوا عارفين كويس لو منفذناش العهد اللي اهلينا اخدوه هيحصل اي..</p><p></p><p>ولقيت امي بتبصلي اووي وبصت للارض وكمان خالتي وابويا نفس الكلام وانا وبنت خالتي وبنت خالي بنبص لبعض ومش فاهمين.. لقينا مرات خالي قالتلنا طيب مدام محدش فيكم هيقولهم. انا بقاا اللي هقولهم.. مهو لازم يحصل بقااا ويتم زي ما احنا عملناها ونفذنا.. بصيت اووي لمرات خالي وقولتلها هوا في اي بظبط.. انا بقالي فترة ملاحظ ان في موضوع وامي وخالتي وابويا مخبيين عليا.. هوا في اي بظبط.. لقيت مرات خالي بصتلي قووي انا واختي وبنت خالتي وبنت خالي اللي المفروض هيا بنتها.. وهتعرفوا انا ليه قولت المفروض..</p><p></p><p>لقيتها قالت الكلام اللي هقولهلكم دا ممكن يبقي غريب بنسبالكم ويصدمكم بس هي دي الحقيقه ومطلوب منكم تكملوا زي ما احنا كملنا ودا لمصلحتكم قبل اي شي</p><p></p><p>بصوا يا حبايبي انا هحكيلم الحكاية كلها من اولها لغاية دلوقتي وركزوا معايا كويس.. جدك العمده لما كان شاب ورث العمديه عن ابوة وجدك شيخ البلد لما كان شاب بردوو ورث الشياخه عن ابوة بردوو والاتنين ابهاتهم ماتوا سوا ف حفرة جوة الجبل ومحدش عارف ماتوا ازاي ولا حصل اي.. ومن بعدها جدودك ورثوا ابهاتهم وقرروا ياخدوا بالتار من اللي عمل كدا وراحوا استخبو جوة الحفرة اللي ف بطن الجبل.. وبصتلي اووي انا واختي وقالتلنا اللي انتوا كنتوا عندها من شوية.. وفضلوا مستخبيين لغاي لما الليل دخل عليهم وكانت كل المنكقه دي ف الاول صخرا وجبل بس ومكانش لسه جدودك بنو البيوت دي هنا وكانوا قاعدين بعييد عن هنا قرب النيل.. المهم لما الليل دخل عليهم والنوم غلبهم وناموا.. كل واحد منهم حلم بابوة وهوا بيقوله.. اسمع الكلام ونفذ العهد وهتوصل لكل حاجة.. وقاموا م النوم مفزوعين والدنيا ظلمه ف الكهف وكلموا بعض وكل واحد قال للتاني ع الحلم وانه شاف ابوة وقاله كدا وقرروا انهم هينفذو العهد دا عشان يعرفوا مين عمل كدا وياخدوا بالتار.. وهما بيتكلموا سوا سمعوا صووت تخيين كدا بيقولهم جاهززين عشان تنفذوا العهد.. قعدوا يتلفتوا يمين وشمال ومش لاقيين حد وبدئو يخافوا شوية وطبعا الدنيا ضلمه.. وقالوا سووا ف نفس واحد.. ايييووووةه جاهززين.. عايزين نعرف مين عملها وناخد بتارنا ومستعدين نعمل اي حاجة.. وفجااااه ظهرلهم واحد طوول بعرض وهدومه زي لبس كهنه الفراعنه.. وهما شافوه اتلبشو ف بعض وقالو للكاهن الشبح اللي ظهرلهم</p><p></p><p>جدودي الاتنين سوا: ااانننت مييين ياابوو عمووو.. انططققق… وكييف هتعرفنناااا مييين عمللهاااا</p><p></p><p>الكاهن الشبح: انا الكاهن… والملك العظيم مكلفني بمهمه ابدية واللي هيقدر ينفذها ويكمل اللي الملك العظيم كان بيعمله ويحافظ ع النسل بتاعه ويبقي ددمم واحد خالص نقي.. هيبقي ليه مكافئه عظيمه من ملكنا العظيم وكمان كل طلب هيطلبه هيبقي مجاااب كمان.. بس لو اخد العهد ومنفذوش مش هيشووف يووم حلوو وحياته هتبقي اكتئاب كلها ومش هيشوف ليه نسل وهيفضل يمرض ويمووت</p><p></p><p>وجودي الاتنين بصوا لبعض سوا وارتبكوا.. واتفقوا انهم هيكملوا للاخر معاه لغاية لما يعرفوا مين قتل ابوهم ويبعدوا عنه.. ودا كان اكبر غلط منهم كلنا ماشيين لغاية دلوقتي ع العهد ومحافظين عليه وفي بينا سلااام وكمان لو طلبنا اي حاجة من عندهم بيدونا.. بس لازم يبقي في ددمم جديد وسلاله جديده عشان العهد بيتجدد والسلام بيتجدد بينا وبينهم</p><p></p><p>وانا بصيت لمرات خالي اووي وحاسس اني بسمع حدودته من حواديت الف ليله وليله.. وقولتلها ممكن توضحيلي اووي يا مرات خالي عشان انا مش فاهم اي حاجة.. وممكن تقوليلي مين الملك دا ومين الكاهن دا وعلاقتهم اي بجدودي.. انا شوفت الملك والملكه والكاهن دول ف الحلم يا مرات خالي.. فهميني عهد اي دا وفي اي انا تعبت م الموضوع دا اووي.. واختي بردوو نطقت وقالت نفس الكلام وانها حلمت بالموضوع دا بردوو.. ومرات خالي بصتلنا اووي وقالتلنا انا هحكيلكم عشان انتوا دلوقتي مطلوب منكم تنفذوا العهد وتشيلوا المسئولية وتكملوا اللي احنا بدئناه</p><p></p><p>وكملت وقالت بعد لما قالوا انهم موافقين ع كل حاجة وموافقين ينفذوا العهد.. وقربت منهم واخد صباع كل واحد منهم وشكه وخد نقطه ددمم من كل واحد منهم ع ورقه بردي ودي مكتوب عليها طلاسم العهد.. واول لما دمهم لمس الورقه لقوا الورقه بتنور وبقت كانها لسه مكتوبه دلوقتي وجديدة.. والكاهن بصلهم اوووي وقبل ما يختفي قالهم مطلوووب منكم…</p><p></p><p>استنوني ف جزء جديد ومفاجاه جديدة</p><p></p><p></p><p></p><p>الجزء الخامس</p><p></p><p>بصلهم وقالهم كدا بقاا مطلوب منكم انكم توفوا بالعهد.. وراح مطلع لكل واخد تمثال دهب فرعوني قد كف الايد كدا.. واخدوة وفرحوا اووي.. وبصلهم اووي وقالهم دي مكافئه بسيطه بس عشان واقفتوا بالعهد الملكي.. ولما تنفذوا العهد هتاخدوا م الخير دا كتيررر.. وكل لما نسلك اللي من نفس دمك ينفذ العهد هياخد م الخير دا كتير.. بس لو فكرتوا تهربوا ومتنفذوش العهد يا ويلكم م العذاب اللي هتعيشوة ومش هيبقالكم نسل ولا هتشوفوه بعنيكم .. بصوا لبعض قوووي وقالوله.. يعني انت عاوزنا نعمل اي.. بصلهم وقالهم</p><p></p><p>الكاهن الشبح: مطلوب من كل واحد فيكم انه يخلف من نفس دمه.. يعني مطلوب من كل واحد منكم يضاجع اخته اللي من نفس دمه ومن نفس الاب والام.. وانا عارف ان كل واحد منكم ليه اخت واحده بس.. ومطلوب منكم ان كل واحد يخلف من اخته والملك هيختار بنفسه الشخص اللي هيعيش ف روحه وهيبقي دايما روحه حواليه ومعاه بكل القوة الملكيه الخفيه.. والشخص دا هيبقي من سلاله حد فيكم او من سلاله سلالة اولادهم .. ولازم ولادكوا من اخواتكوا يعملوا زي ما عملتم انتوا كمان في اخواتكم.. وبناتكم تحمل من اولادكم.. وتعرفوهم انكم اخدتم العهد علي نفسكم وعلي سلالتكم وكل سلاله هتيجي منهم هتفضل ماشية ع العهد دا والروح الملكيه هتختار الشخص المنتظر ف كل زمان عشان تربط روحها بروحه واحساسها ف احاسيسه وتقدر تستخدم القوة الملكيه من خلال الشخص اللي هيبقي من نسلكم او نسل نسلكم.. والمطلوب منكم تبلغوا الرساله دي لكل نسل وتتورث عشان كل سلاتكم تفضل فاكرة العهد وماشية عليه.. واي حد من النسل هيخلف بالعهد هيبقي مصيرة الاكتئاب وعدم السعاده وعدم الراحه ولو فكر يتجوز من ددمم غير دمه.. عمره ما هيشوف ليه سلاله ولا هيبقاله نسل تاني.. ونسله هيختفي ويتقطع بعد موته… ودا هوا العهد اللي انتوا مضيتو عليه بدموكوا.. وشاورلهم بورقه البردى اللي عليها دمهم واختفي وهما بصوا لبعض اووي وبصول للتمثال الدهب اللي ف ايديهم وقاموا يجروا يجروا يجروا يجروا لغاية لما وقفو بعيييد وقعدوا ينهجو اوووي.. وقعدوا شوية لما هديوا بصوا لبعض وجدك شيخ البلد بص لجدك العمده وقاله معقول دا… لا انا مش مصدق اللي حصل دا … احنا نروح نبيع التمثالين دوول ونعيش بقااا ونشتري الارض دي كلها اللي حوالين الجبل وكل واحد مننا يبني بيت ونبقي نفحت براحتنا ونطلع باقي الدهب.. وقام جدك العمده بص لصباعه اووي وبص لجدك التاني وقاله العفريت دا مش هيسيبنا لحالنا.. احنا حطينا دمنا ع الورجه.. انا معارفش اتصرف كييف</p><p></p><p>جدي شيخ البلد: اباااي وانت عايزني يعني اسمع كلام الجن المخبل دا واروح اركب اختي وافتحها واحبلها عشان هوا يتبسط وانا اتضرب بعيااار</p><p></p><p>جدي العمده: يابو عمو مجولتش اكديه.. بس احنا نسينا نساله ع مين اللي جتل ابونا..</p><p></p><p>جدي شيخ البلد: هنبجي نساله مره تانية لما انروح ناخد دهب تاني.. دا باينه الجبل ملييان</p><p></p><p>جدي العمده: انا مش مطمن للموضوع دا يابو عمو... يالا هم بينا خلينا نروح ونبجي نشوف الحكاية دي</p><p></p><p>وروح كل واحد ع بيته.. وجدك العمده مكانش ليه غير اخت واحده بنت بس وامه .. وورث العمدية بعد ابوة ما مات</p><p></p><p>وطبعا زي ما احنا عارفين ان ابوه العمده لقوه مقتول مع شيخ البلد ف المغارة دي قدام الباب الفرعوني..</p><p></p><p>وجدك شيخ البلد بردوو مكانش ليه غير اخت واحده بنت بس وامه .. وورث شياخه البلد بعد ابوه ما مات</p><p></p><p>اول لما دخل كل واحد بيته راح ع السرير بتاعه واتغطي ونااام م الخووف وتاني يوم اتقابلوا وكل واحد سال التاني حصلك حاجة..</p><p></p><p>وقالوا لبعض لا وقعدوا يضحكوا سوا وشافوا مشتري للتمثايل الدهب وبقوا اغنيا اووي اووي واشتروا الارض اللي حوالين الجبل وبنوا بيتين لكل واحد بيت.. وطبعا البيت اللي احنا قاعدين فيه دا هوا بيت جدك العمده ابو امك ..</p><p></p><p>وبعدين جدك شيخ البلد قال انا خلاص هتجوز..</p><p></p><p>وفعلا اتجوز بنت م البلد وعمل الفرح ودخل وعدت اول ليله وتاني ليله لحد ما فات اسبوع ع جوازه..</p><p></p><p>وبعد كدا بقا كل يوم هوا ومراته خناقات وخلاص ع الفاضي والمليان وعدي شهر واتنين لغاية ٨ شهور والعيشه كل يوم ف مشاكل وخناق وكمان البنت محبلتش..</p><p></p><p>وجدك العمده حس ان الموضوع بتاع جدك شيخ البلد دا اكيد وراه العفريت دا.. وراح يزوره مرة ف البيت ويشرب معاه الشاي وكان عدا سنه ع الموضوع العفريت .. وهوا قاعد معاه ف قعده سهر راح قاله</p><p></p><p>جدي العمده: ع فكرا كل اللي بيحصلك دا بسبب العفريت انت نسيت كلامه اللي جالهولنا يومها</p><p></p><p>جدي شيخ البلد: بصله اووي كدا وسرح وحس ان كلامه دا صح.. وقاله يعني فكرك نعمل اي طيييببب</p><p></p><p>جدي العمده: هي ملهاش حل تااني.. هوا قالنا هوا عايز اي.. واديك شوفت اهاه انت اتجوزت ومش عارف تعيش يوم مبسوط وكمان مرتك محبلتش.. كل كلام العفريت طلع صووح</p><p></p><p>جدي شيخ البلد: اباااااي.. يعني فكرك لو عملنا زي ما جااالنا العفريت حياتنااا هتبجي زينه</p><p></p><p>جدي العمده: اييووة وكمااان هنبقي اغنيا</p><p></p><p>جدي شيخ البلد: طيب وهنعملها كييف دي.. دي كانت تبجي فضيحه.. وكيف هنجوول للبنته اننا عايزين نحبلهم.. وامنا كيف هتسوي لما تعرف.. دا كانت امهاتنا ضربت كل واحد فينا عيااار</p><p></p><p>جدي العمده: معرفش ياخووي.. بس مفيش غيره حل.. ولازم انفذه</p><p></p><p>احناا جطعنا العهد علي نفسينا ومضينا بدمنا يا واد عمي..</p><p></p><p>وقام جدي العمده وقال.. خليني اجووم اروح ياخوي وافكر واشوف كيف هنحلها</p><p></p><p>وجدي العمده روح البيت وقلع جلابيته وقعد ع الدكه ف وسط البيت ب اللباس الصعيدي الواسع الخفيف.. وكان شاب وزبه حلو وكبير وتخين.. وقعد ع الدكه يفكر واخته وامه نايمين وقبل الفجر بشوية اخته كانت قايمه تحلب الجاموسه وتنضف البيت ووقتها كان عندها ١٧ سنه بس حلوة وملفوفه وصدرها قدامها وجسمها اكبر من سنها..</p><p></p><p>وقامت مرات خالي مشاورة ع بنت خالتي وقالت.. كانت ف جسمها كدا</p><p></p><p>وكملت وقالت.. جدك العمده قال لاخته</p><p></p><p>جدي العمده: انتي يابت.. اومااال اماااي وينهااا</p><p></p><p>اخت جدي العمده: جامت من شوي وراحت للغيط عشان تروي الزرع جبل الشمس ما تحمي</p><p></p><p>وفضل جدك العمده يبص ع اخته وهيا بتكنس وتوطي وتحلب الجاموسه وفضل يبص عليها لغاية لما زبه قااام وبقااا باااين اووي.. واخته بتلف وشها ولقيته بيبصلها اووي وزبه قاايم بالقووي ورافع لباسه الواسع ونافخه لفوق وعين جدك كانت مركزة ع طياااز اخته.. واخته بصتله وقالتله.. مالك يا خوووي.. بتبص ع اختك يا واااد.. جوووم فززز يا جليل الحياااا</p><p></p><p>وقايمه جايه عليه تضربه بس مش بجد يعني وتقومه عشان تكمل شغل البيت.. وجنب الدكه باب بيدخل لاوضه ضيقه وفيها قشش كتير وباب تاني جوه الاوضه بيدخل ع الزريبه بتاعه البهايم</p><p></p><p>واخت جدك جاات عليه وقامت خبطاه ع زبه بايديها وهيا بتقوله.. جوووم فزززز يا وااااد وقامت شدته من ايده اووي.. ووقف وراح ماسك ايديها الاتنين بايديه ووشهم لبعض وبيزق فيها وهيا تزوء فيه وبينشفوا ع بعض زي مين اللي يوقع التاني واخته كانت صحتها حلوة.. بس هوا كان ناشف وعصب وفضل يزوء فيها وهيا ترجع بظهرها وتحاول تزوء فيه لغاية لما وقعت فوق القش وهوا اترمي عليها ووشه لوشها وصدره لازق فوق بزاز اخته وفاعصهم بصدره وزبه راشق بين وراكها وتحت شفايف كسها وداخل اووي بين وراكها بلباسه وجلبيتها وايده مكتفه ايديها لفوق ووشه ف وشها وعنيه ف عنيها.. واخته قالتله</p><p></p><p>اخت العمده: جووم يا واااد فزز.. ااي بعد يدك عن يدي.. وجعتني.. جووم يا واد بعد بتاعك عني.. دا محمبط جووي يخربيتك.. جوووم بجاااا بعد عني .. امممم بس بجاااا بعد عني .. سيبني بجااا مجدراااش.. وجدك العمده عمال يحك زبه ويدقر ف كسها وجسمه عمال يحك ف جسمها طالع نازل وبزازها عماله تتعصر تحت صدره ورايحه جايه تحت جسمه وبدئت تليين اووي وجسمهاا يسيب وبقت بتفتح وراكها شوية شوية عشان زبه يحط ف كسها اووي.. ما هيا بنت ١٧ ولسه طالعه وفايرة ومستحملتش زب كبير وتخين يدعك ف كسها السمين اللي بينزل سمنه بلدي مش ميه شهوة زي باقي الستات.. شهوتها كانت تقيله وبيضا شوية زي لبن الرجاله.. وغمضت عنيها ومحستش غير بشهوتها اللي قادت ف جسمها وجدك العمده حس بايديها سابت قاام سايب ايديها ونزل ايد وطلع زبه م البنطلوون ومد ايده تحت جلبيتها ومد صباعه للشورت الصعيدي اللي لابساه وقطعه بصباعه ودخل زبه م الخرم وبقا يدعك براس زبيه بين شفايف كسها اللي بقاا غرقااان ف السمنه البلدي اللي نازله من كسها واول لما راس زيه الناشفه خبطت ف زنبورها اللي واقف زي زب عيل مولود قامت ماسكه ومكلبشه بوابعها ف القش وهيا فاردة دراعتها شمال ويمين وبتترفع بصدرها لفوق ودماغها بتترمي لوراها وتعض ع شفايفهاااا اوووي وتزووم وتقووول</p><p></p><p>اخت جدي العمده: امممم حلوووو جوووووي.. ااممممم اااااه حلووو جوووي ااااااه حكه اوووي كداااا.. ممممم</p><p></p><p>وجدك العمده مزود الدعك اووي براس زبه ف ذنبورها ولما لاقها بتتشنج وبتجيب شهوتها خلاص راح دافس زبه ف كسها مره واحده وزبه اترشق كله ف كسها وفتحها وخد شرفها بزبه وهيا م الوجع اللي حصلها مرة واحده راحت مكلبشه فيه مره واحده وحضناه اووي وبتصوت. قااام جدك حط ايده ع بوقهاااا وكتم صوتها وبقا زي المكنه مش حاسس بنفسه ولا حاسس باي حاجة وكانه مش هوا.. حس انه حد تاني.. وسمع صووت ف ودنه بيقوله</p><p></p><p>الصوووت: انت وفي للعهد الملكي يا عمده.. وانا سوف اكافئك علي المتعه الاخوية التي جلعتني اشعر بها.. واسوف اتلذذ اكثر عندما يستقر منيك بداخلها ويكون هذا وفائك لي.. وبعد ذلك لك ان تطلب فقك وسوف تجد كل ماتريده..</p><p></p><p>وفضل يدك ف كسها وهيا تصووت بصووت مكتووم اووي من ايدة اللي كاتمه صوتها ونفسها وخانقها بايده.. ومش عارفه تلم وراكها من جسمه اللي راكب عليها وفاشخ رجليها وزبه نازل دك ف كسها وهاريه بكل عنف و****** بالقوة ومفاقش غير لما خبط زبه للاخر وراس زبه دخلت كلها جوة رحم اخته وبقا يلدق لبنه كله سخن مولع ف كسها وهيا من كتر ما هيا مش حاسه غير انها اتناكت بقت تلقائي بتقفل كسها اووي ع زب اخوهااا اووي وتشفط زبه اووي لغاية لما رحمها شفط كل اللبن اللي ف دهر اخوها ورحمها بقاا منفووخ من كتر اللبن وراس زبه قافله خرم رحمها ومش مخليه اللبن ينزل منه.. وفاق بعدها كدا وحس باللي عمله وبقاا بيبص ف عنين اخته واخته تبص ف عنيها وجوا عنيهم كلاااام بيتقااال من غير اللسان ما ينطق بيه</p><p></p><p>اخت جدك بقت بتقوله بعنيها.. ليه كدا بس.. ليه كدا تضيع شرف اختك.. ومكفاكش انك خدت شرفها بزبك.. لا وكمان نزلت كل لبنك جواها.. عارف دا معناااه اي.. اني اكييد حملت منك.. وبتغمض عنيها اوووي والدموع بتنزل من عنيها ع خدها وبتلف وشها الناحيه التانية بعيد عن وشه</p><p></p><p>وجدك كان بيقولها بعنيه.. سامحيني ياختي.. انا المفروض كنت احافظ عليكي.. واسلمك سليمه لعريسك وتفرحي زي باقي البنات وعريسك بيفتحك بزبه وتحسي زي كل البنات لما بتتجوز.. بس اخوكي حط نفسه ف ورطه وورطه ابديه.. اكيد لما هتعرفي هتسامحيني.. ومتخافيش عمري ما هسيبك وهبقي ظهرك وهحاول بكل جهدي اني اعوضك واعيشك زي باقي البنات… وبيرفع جسمه من عليها براحه وبدء يسحب زبه وراس زبه خرجت من رحمها واللبن بقا بيخرج من رحمها لجوة كسها ويلسعها مكان ما اتفتحت ومشاعرها غلبتها واول احساس تحسه وبقت توحوح برااحه.. وهوا خرج زبه من كسها وهيا قواام حطت ايديها ع كسها عشان اللبن ميخرجش وضمت وراكها ع كف ايديها وقامت وسابته وراحت تنضف نفسها وهوا اتعدل وقعد ا القش وظهره للحيطه و مذهوول ومش مصدق انه ناك اخته ونزل لبنه جواها وانها كدا اكيييد حبلت منه.. طب هيعمل مع امه اي.. طب واخته وبطنها لما تكبر.. هيعمل فيها اي… وحس انه رااح ف مصيبه.. وقاام اتعدل ودخل زبه ف اللباس الصعيدي بتاعه وخرج رااح اوضته لبس جلابيته وقعد ع السرير واخته كانت خرجت م الحمام ورايحه ناحيه اوضتها وعدت من قدام اوضه اخوها ووقفت وبصتله اووي بكل انكساار وخووف ومنطقتش بحرف واحد.. واقفه بس بتبص اوووي ومش مصدقه اللي حصل وحاسه انه حلم ومستنيه اخوها ينطق ويقولها انه محصلش وانه حلم.. بس وهيا بصاله قفلت كسها ع بعضه وضمت نفسها من تحت اووي وحست بحرقااان ولسعه شرفها اللي اتقطع بزب اخوها ولبنه اللي بيكوي الجرح والدمعه نزلت من عنيها ع خدها</p><p></p><p>وفجاه سمعوا صووت وصريخخ واحده بتصوتت اووي وجدك العمده اتنفض من ع السرير وقاام يجري وخارج من اوضته ع الشارع واخته وراه وجريوا ع البيت اللي جنبهم اللي جاي منه الصووت</p><p></p><p>وبصتلنا اووي مرات خالي وقالتلنا البيت اللي جنبنا برة داا.. ويبقي بيت شيخ البلد اللي متجوز فيه.. وكملت تاني الحكاية</p><p></p><p>وجريوا لجوة البيت ولقيو شيخ البلد ماسك مراته من شعرها وهيا ع الارض وبيجرها من شعرها ف البيت وهيا بتصررخ وتصوت وجري جدك العمده ومسكه اووي من ايده وبص ف عنيه وشافه كانه وحش مش بني ادم وعنيه بتطق شرار وحس ان كل دا بسبب الورقه اياها والعفريت.. وسلك مراته من ايديه بالعافية وقال لاخته..</p><p></p><p>جدي العمده: خديهاا يابت وروحي بيها ع الدوار بتاعنا.. وسيبيني معاااه شوي</p><p></p><p>اخت جدي العمده: حاااضر ياااخوووي.. تحبب اعملكو شاااي</p><p></p><p>جدي العمده: لا مش دلوق.. روحي بس معاها وطسيلها وشها بشوميه ميه</p><p></p><p>اخت جدي العمده خدت مرات شيخ البلد وراحت بيها ع بيتهم..</p><p></p><p>وشيخ البلد قاعد مذهوول ومش مجمع وحاسس انه كان نايم وصحي.. وقال لجدي العمده..</p><p></p><p>شيخ البلد: انا معرفش اي جرالي يا خووي.. انا كنت لسه داخل انا وهيا جوه وهنعملو سوا وفجاه محستش انا بعمل اي</p><p></p><p>جدي العمده: ياخوي كل دا واه الورقه والعفريت.. اسمع مني.. انت لازم تطلج البت دي وتعمل زي الفريت دا مجالنا</p><p></p><p>شيخ البلد: بص اووي لجدي العمده وقاله.. طب وبعد ما اركبها واحبلها.. هتتجوز كيف.. هنجيب لنفسنا العار</p><p></p><p>جدي العمده: قاله انت اركب اختك وحبلها وانا هتجوزها وكانها حبلت مني ودا يفضل بيني وبينك وبينها وبس لغاية لما نشوفو اخرتها اي ياخوي</p><p></p><p>شيخ البلد: طب وانا هعملها ازاي دي بجاااا</p><p></p><p>جدي العمده: انا هروح اشيعلها تجيلك واحكيلها ع اللي حصل وان مرتك حدانا شوي لما تهدي وهجيبهلك جاال يعني عشان تهديك شوي.. وانت بجاااا مجدامكش غير الفرصه دي عشان تنفذ العهد وحياتك تنصلح ياخوووي</p><p></p><p>وقاام جدك العمده عشان يمشي.. ورااح لغاايه بيتهم التاني ف البلد البي عايش فيه امه واخته ووقف قدام باب الدوار وخبط وفتحت اخت شيخ البلد. وقالتله</p><p></p><p>اخت شيخ البلد: اهلا يا حضرة العمده.. تعالي اتفضل</p><p></p><p>جدي العمده: يالا متشكر. بس عايزك تلبسي خلجاتك وتروحي تجعدي مع اخوكي شوي عشان متعارك هوا ومرته شوي ومرته حدانا مع اختي ف الدوار وانتي اجعدي مع اخوكي شوي وعجليه اكديه</p><p></p><p>اخت شيخ البلد: خووووي.. حاضر حااضر انا هتلافا الخلجه عليا وهكون عنده وهعجله</p><p></p><p>وسابها جدي العمده ومشي ورجع بيته دا.. ودخل وسامع صوت مرات شيخ البلد مع اخته ف الاوضه.. وطبعا اللي هيقول وامه فين من دا كله.. ارجع شوية لورا وهتلاقيها راحت من بدري تروي الزرع وبتفضل ترعي الارض والبهايم لغاية اخر النهار</p><p></p><p>المهم جدي العمده سمعت مرات شبخ البلد وهيا بتقول لاخته</p><p></p><p>مرات شيخ البلد: معارفاااش ياختي ماله.. احنا كنا كويسين وكنا لسه جايمين ندخل اوضتنا عشان نبقي سوا ف السرير.. بس فجاه لقيته اتعصب ودور فيا الضرب وعنيا وسعت و بقت حمرا وحاساها بتطق شرار وبقا يضرب فيا ولا البهيمه وقام راميني ع الارض ولف شعري ع ايده وبقا يسحبني من شعري ف البيت كله كانه ساحب وراه بهيمه.. انا لا يمكن اعيش معاه تاني انا هرجع لابووي وهوا يطلجني خلاااص مريداهووش.. وبتعيط بحرقه اوووي</p><p></p><p>وجدي العمده قعد ع نفس الدكه ف وسط الدوار ودماغه عماله تفكر ياتري هيقدر يعملها زي ما عملتها مع اختي.. وياتري هعمل اي مع اختي.. طيب انا هتجوز اخته وهيا حبله منه… طيب يبقي هوا كمان يتجوز اختي ويداري عليها قبل ما بطنها تكبر وتبان.. بس لازم هوا يركب اختك ويحبلها احسن يذلني بالموضوع داا..</p><p></p><p>وف بيت شيخ البلد.. اخته راحته لابسه جلبيتها البيتي وطيازها مدورة وبزازها قدامها مليانين وراحت ع بيت اهوها ودخلت لاقت اخوها شيخ البلد قاعد ع الكنبه ولابس بردوو لباسه الصعيدي الواسع بس وباقي جسمه عريان وطبعا كان المفروض لسه هيدخل ينيك مراته بس حصل اللي حصل.. واخته جات عليه وقعدت جنبه وقالتله</p><p></p><p>اخت شيخا لبلد: مالك ياخووي.. جرااا اييي.. مالك ضربت مرتك ليه..</p><p></p><p>راح شيخ البلد اترمي ف حضن اخته وراسه بقت ع بزازها.. ودماغه تقيله وغارزه ف لحم بزاز اخته ولف ايده ع جسم اخته وبصوابعه وكف ايده مسك لحم دراعها الملبن اووي وقعد يعيط اووي وهيا لفت دراعتها حوالين جسمه وبقت بتهديه لغاية لما هدي شوية ورفع وشه وقالها..</p><p></p><p>شيخ البلد: اني خلااص هطلجها.. اني معاوزهاااش تاااني وقااام وساب اخته ودخل الاوضه وقعد ع السرير ودماغه بتفكر ازاي ينيك اخته ويفتحها ويحبلها.. ما خلاص مبقاش في غير دا حل</p><p></p><p>واخته دخلتله وقعدت جنبه وخدت راسه تاني ع بزازها وبقت بتهديه وهوا حواطها بدراعاته وبقا يحسس بايده بشويش ع دراعتها الملفوفه ولاوب مره يحس ان زبه بيقف ع لحم اخته.. واخته لاحظ زبه اللي وقف ف اللباس بتاعه وبقا باين وهيا بصت لزبه اووي وبلعت ريقها ومبقتش عارفه تقوله اااي وحست ان اخوها مش مرتاح مع مراته ف السرير.. وقالتله</p><p></p><p>اخت شيخ البلد: هيا مرتك مش بتبسطك ياخووي يعني</p><p></p><p>شيخ البلد: لاااا دي مراا تجرف.. اني خلاص مبقتش رايدها</p><p></p><p>اخت شيخ البلد: طب ياخوي وبعد ما تطلجها.. هتسوي كييف.. انت رايد بنتا تانيه</p><p></p><p>شيخ البلد: رفع وشه ف وش اخته وايده لافه حوالين دراعتها وقالها.. اني رايد بنتا زيك انتي اكديه.. مبجتش عايز حد تاني.. بجيت بكره كل البنته.. انا رايدك انتي بس.. وهجم عليها زي المجنون ويقفش ويبوس فيها وهيا.. بسس بعد عني اكديه.. سيبني.. مالك بسس ياخوي. لا اوعي اووعي.. وفضل معاها لغاية لما اغتصبها وفتحها ونزل لبنه جواها..وسمعت نفس الصوت بيقوله.. يبدو انك الان اصبحت تعرف كل شي جيدا.. وانا سعيد لانك قمت بتنفيذ العهد.. وشيخ البلد فاق بعدها وقام بص لاخته واخته قامت تلملم نفسها وتلطم علي وشها وتقوله.. ضيعتني ياخووي.. ضيعتني وكبيت جواااي.. انا خلاص هحبل منيييك.. ليه اكديه ليه وبتصرخ ف وشه ووقعت اغم عليها.. وهوا شالها ونيمها ع السرير وهرج جري نده ع جدك العمده م الشباك وجدك العمده طلع جري وشاف جدك شيخ البلد واقف مخضوض ولباسه ليه طرطشه نقط ددمم من شرف اخته ودخل جري شاف اخت شيخ البلد مرميه ع السرير والسرير تحتها بقعة ددمم.. وجدك العمده بص لجدك شيخ البلد وقاله</p><p></p><p>جدي العمده: ااانننتتت عملت اي.. انت خلاص نفذت معاها</p><p></p><p>جدي شيخ البلد: بيقوله وهوا مذهول ومصدووم.. ايييوووه ايووة وكبت جواها كمان.. انا حبلت اختي.. وقعد وحط راسه بين ايدية..</p><p></p><p>جدي العمده: طبطب عليه وقاله.. متخافش ياخووي انا هتجوز اختك.. انا هستر عليها.. بس انت كمان تتجوز اختي وتكتب عليها وقبل دخلتك عليها انا هدخل عليها وااكب جواها..ومرديش يقوله انه فشخ كس اخته فوق القش</p><p></p><p>جدي شيخ البلد: واني موافج.. اني هروح اجعد مع ابو مرتي واطلجها واجي اطلب اختك</p><p></p><p>وقاموا سوا وشيخ البلد نزل راح لابو مراته واتفق ع الطلاق وتم الطلاق وجه بيت العمده وطلب ايد اخته من جدك العمده.. وجدك العمده فرح وقاله.. مهنلاجيش احسن منك لاختي بس اتحافظ عليها وتحطها ف عنيك</p><p></p><p>جدي شيخ البلد: متخافش ع اختك معاي.. اني هشيلها جوا حباب عيوني</p><p></p><p>وف الاوضه جوا اخت العمده سامعه كل حاجة وبتلطم ع وشها وتعيط وتقوول.. يالهووي هتفضح جداام البلد كلاتها.. ازاي اخوي هيجوزني وهوا فتحني وكب جوااي وحبلني..</p><p></p><p>وجدك شيخ البلد مشي وجدك العمده دخل الاوضه لاخته لقاها بتلطم وتعيط قااام جري عليها وحضنها اووي وهيا اترمت ف حضنه وفضلت تعيط لغاية لما هديت وقالتله</p><p></p><p>اخت جدي العمده: ازااي ياخوي توافج ع جواز.. ازاي وانت فتحتني وكبيت جوايا.. هتفضح</p><p></p><p>راح جدي العمده حضنها اووي وقالها.. متخافيش يابت اني كمان هتجوز اخته عشان ميفتحش خاشمه بكلمه وعايزك معاي نروح عنديهم عشان اطلب اخته</p><p></p><p>وراح هوا واخته لشيخ البلد ودخل سلم عليهم واخت شيخ العمده دخلت الاوضه لاخت شيخ البلد ولاقتها قاعده ع السرير ولامه رجليها ف صدرها وكامشه ف نفسها ومخضوضه.. بصتلها قووي وقالتلها مالك يابت فيكي اي..قالت اخت شيخ البلد.. مفيش.. بس الدورة جياني بطني وجعاني شوي</p><p></p><p>قامت اخت العمده قعدت جنبها وحضنتها وقالتلها.. يابت افرحي عشان اخوي جاي يخطبك من اخوكي دلوجتي وخلاص يابت دي شكلها اخر دورة هتجيكي وبعدها تحبلي.. واخت شيخ البلد بصت لاخت العمده اووي وحضنتها واتفتحت ف العياط واخت العمده هيا كمان بقت حضناها وبتعيط وكل واحده بتعيط ع شرفها اللي ضاااع من زب اخوها ورحما اللي بقاا شايل عيل من لبن اخوها اللي اتكب جواها وكل واحده متعرفش ان التانية حصلها كدا.. وبرا جدودك قاعدين مع بعض ومبسوطين اووي انهم خلاص ارتاحوا م الكابوس دا وكمان عرفوا يلموا الفضيحه ورا بعض واتفقوا ع معاد الجواز وقالوا بعد شهر يكون الينته هديوا شوي م اللي حصلهم</p><p></p><p>وجدك شيخ العمده نده ع اخته وخدها وروحوا بيتهم واول لما دخلوا اخت العمده قالت لاخوها</p><p></p><p>اخت العمده: ازااي هتجوزني ياخووي بسس.. انت فتحتني وكبيت جوااي.. هجوله اي بس لما يدخل وميلاجنيش بشرفي.. طيب اللي ف بطني هيبجي ابن مييين وانهارت وعيطت.. قاام جدك العمده حضنها قووي وقالها تعالي اجعدي جاري وهحكيلك كل حاجة بس ورحمة ابوكي ما تجولي لحد نوهائي.. وحكالها حكاية الورقه والعفريت كلها لغاية لما شيخ البلد اتجوز وحياته بقت وحشه زي العفريت ما قال وكمان طلج مرته ودخل ع اخته وكب جواها هيا كمان واكيد حبلت من اخوها زي ما انتي حبلتي مني.. وانا وهوا هنتستر عليكم..</p><p></p><p>واخت العمده بصاله وفاتحه بقها ومش مصدقه..قالها تعالي معاي اوريكي المغارة والباب.. وخدها من ايديها ورايحين للمغارة</p><p></p><p>وف بيت شيخ البلد: دخل شيخ البلد الاوضه ع اخته وقالها العمده هيتجوزك.. وهيا بصاله وكاشه ف نفسها وخايفه منه.. وقالتله.. ازاازي ازاااي انت خلاص خدت شرفي وكبيت جواي.. انا اكيد حبلت منك.. وقالها بردودد ع حكاية العفريت والورقه وهيا مش مصدقه وخدها يوريها المغارة</p><p></p><p>وكل واحد داخل وواخد اخته تحت باطه وهيا مرميه ف حضنه وخايفه.. وبصوا وشافوا بعض كلهم جوا وبقوا يبصوا لبعض اووي كلهم وكل واحده بتبص للتانية وعايزة تقولها هوا انتي كمان حصلك زي ما حصلي.. وهنا العمده وشيخ البلد قرروا يتكلموا ويقولوا لاخواتهم كل حاجة قدام باب المغارة وفجاه كلهم سمعوا صوووت بيقولهم</p><p></p><p>الكاهن الشبح: انا الان اصبحت اكثر سعاده بتنفيذكم للعهد وبصراحتكم مع اخواتكم..واصبحت اكثر سعاده وكل واحده من اخواتكم اصبح بداخل رحمها *** من دمها..وفجاه حست كل واحده منهم بتقريص ف بطنها زي المغص وحطوا ايديهم ع سوتهم ووقعوا مغم عليهم وكل واحد شال اخته وروح ع البيت نيمها ف سريرها لغاية تاني يوووم</p><p></p><p>وصحي العمده تاني يوم الصبح قاام راح الغيط ورجع اخر اليوم استحمي واخته بتطبخ ومفيش بينهم اي كلام نهائي.. لغاية لما اخت العمده بدئت تهدي وترجع تكلمه وهوا بيكلمها وبدىوا يرجعوا يهزوا زي الاول وكان كل شي خلاص بقا ع المكشوف خلاص..</p><p></p><p>وبعد الغدا اخت العمده قالتله انا عايزة اروح المغارة تاني.. واخدها وراح وفضلوا يبصوا للباب وفرحانين بالكنز اللي وراه وطبعا العفريت لعب ف دماغهم والعمده محسش بنفسه غير وهوا عمال ينيك ف اخته قدام الباب بس المره دي اخته كانت سيباه وكمان بتستمع ومبسوطه وكب تاني جواها وهيا بقت بتقفل رجليها ع ظهره اووي وكسها بيشفط كل نقطه لبن جواه.. وخلصوا وقاموا لبسوا هدومهم من غير اي تعليق ودخلوا بيتهم تاني وكل وراحد راح اوضته</p><p></p><p>وف بيت شيخ البلد.. دخل الاوضه ع اخته وكانت صحيت ومش مصدقه اللي شافته وقعدت تتكلم مع اخوها ف الحكاية دي لغاية لما محسوش هما كمان بنفسهم وبقا شيخ البلد نازل رزع ف كس اخته بزبه والمره دي برضاها وسيباله نفسها وكب جواها وهيا لبست لباسها ع لبنه ف كسها وهوا لبس وسابها وخرج راح اوضته</p><p></p><p>وعدي الشهر ع كدا وجه وقت الفرح وكل واحد خد عروسته ع بيته اللي هوا البيت دا والبيت اللي جنبنا وام كل واحد منهم عايشه ف الدوار التاني بتاعهم ف البلد</p><p></p><p>وكل واحد دخل بعروسته بيته وكل واحد قعد مراته واتكلموا سوا وكل واحد اتفق انه مش هينام مع مراته ولا هيكب فيها غير لما تخلف اللي ف بطنها</p><p></p><p>قامت اخت العمده قالت لجوزها شيخ البلد: اني عاوزة اروح دلوكتي ابات مع اهوي واجيك الصبح وهبعتلك اختك اتبات معاك..</p><p></p><p>وفضلوا كدا كل يوم.. كل واحده تبات ف حضن اخوها وينيك فيها للصبح وتقوم تروح ع بيت جوزها.. وعدت الايام والشهور وكل واحده بقت بطنها قدامها اووي م الحمل وجه وقت الولاده</p><p></p><p>وكانت اخت العمده حامل قبل اخت شيخ البلد بشهرين وولدت قبلها بشهرين ورجعت لبيت جوزها بيت شيخ البلد وبقت اخت شيخ البلد اللي هيا مرات العمده تروح تخدم مرات اخوها بعد لما ولدت ف بيته وولدت ولد.. والولد دا هوا يبقي خالك اللي اتوفي</p><p></p><p>وجدك العمده كان بيروح يزور اخته ف بيت جوزها وابنها المولود نايم جنبها وبقاا بيقعد ع السرير جنبها ويبصلها ويبص لابنه وبقاا هوا وهيا مبسوطين اووي.. وشيخ البلد واخته اللي هيا مرات جدك العمده بقت تسيبهم سوا وتاخد اخوها شيخ البلد الاوضه التانية وينزل دك ف كسها وجدك العمده واخته قاعدين ف الاوضه وسامعين صوتهم م الاوضه التانية وبيضحكوا وعدت الايام ع كدا وجه وقت ولاده اخت شيخ البلد اللي هيا مرات جدك العمده.. وولدت هيا كمان ولد.. والولد دا هوا اللي يبقي ابوك دا</p><p></p><p>وشاورت بصباعها ع ابويا وانا واختي وبنت خالتي بصيناله اووي وبصينا لمرات خالي وكلنا مصدومين وحاسيين اننا ف عالم تاني ومش مستوعبين الكلام</p><p></p><p>وكملت مرات خالي بقيت كلامها وقالت جدودك قعدوا بعد ما كل واخده ولدت وجابت واد..</p><p></p><p>جدك العمده: وبعدين ياخووي دا كل بنته جابت واااد.. احنا هنسوي كييف دلوك</p><p></p><p>جدك شيخ البلد: هنسوي اللي سويناه تاني ياخووي ونحبلهم تاني</p><p></p><p>جدك العمده: خلاص ياخوي.. لما البنته يشدوا حيلهم تبجي اهتي تاحي تبات معايا واني هبعتلك اختك اتبات معاك ونحبلهم تاني</p><p></p><p>وعدت الايام والشهور ع كدا.. وكل واحد جوة البيت عاييش مع اخته كانها مراته بظبط وبرا البيت كل واحد ملتزم.. وفعلا كل واحده حبلت تاني من اخوها</p><p></p><p>واخت جدك العمده بعد ما جابت خالك ولدت امك…</p><p></p><p>واخت جدك شيخ البلد بعد ما جابت ابوك ولدتني انا</p><p></p><p>وكل واحد بعد ما شاف عياله من اخته حب اخته اووي وقرروا يجيبوا عيال تاني وتاني</p><p></p><p>وفعلا جدك العمده بعدها ناك اخته وخلف منها خالتك دي.. وبعدها خلف منها خالتك التانية</p><p></p><p>بصتلها اووي وقولت لمرات خالتي.. خالتي التانيه.. انا عندي خاله تاني.. هي فيين دي انا عمري ما شوفتها ولا سمعت عنها ابدا..</p><p></p><p>مرات خالي قالتلي اصبر وسيبني اكمل وهتعرف كل حاجة.. وكملت كلام وقالت</p><p></p><p>طبعا بعد ما جدك شيخ البلد حبل اخته وولدت ابوك وبعدها ولدتني انا وحب يحبلها تاني ولكن تعبت اووي اووي وراح بيها لدكتور كبير ف المركز وجالها انتي لازم تشيلي الرحم ومعادتش ينفع تحبلي تاني.. وفعلا عملت العمليه وشالت الرحم ومبقاش عندها غير ابوك دا وانا بس</p><p></p><p>وجدك شيخ البلد حبل اخته زي ما حولتلك جبل سابج واخته ولدت امك وبعدها حبلها تاني وولدت خالتك زي ما جولتلك وبعدها حبلت تاني وجابت بت تاني</p><p></p><p>وعدت الايام والعيال كبرت وجدودك بقاا ياخدو العيال ويودوهم يلعبوا سوا كلاتهم ف المغارة جداام باب المجبره الفارعونيه..</p><p></p><p>وخالك كبر وبجااا شاب بصحته وامك كبرت وجسمها اتدور</p><p></p><p>وابوك كبر وبجاا شااب واني كبرت وجسمي اتدور</p><p></p><p>وجدودك جعدوا مع بعض ومراتاتهم معاهم اللي هيا اخواتهم وجالوا لازم العيال يعملوا اللي عملنا ويكملوا اللي كملنا.. وقعدوا يفكروا وقرروا ان كل واحد يخلي ابنه وبنته يناموا سوا ف اوضه واحده.. ويحاول كل واحد مع ابنه انه يخليه وقت النوم ينام براحته وكل واحده تخلي بنتها تنام بقميص مفيش تحت منه اي حاجة.. عشان العيال يهيجوا ع بعض من بدري وكل اخ يركب اخته ويبقي الموضوع سهل من اوله</p><p></p><p>وفعلا جدك العمده بجاا بيخلي خالك ينام جار امك ع سرير واحد وخالتك دي وخالتك التانية ع السرير اللي جارهم</p><p></p><p>وكمان جدك شيخ البلد كان بيخلي ابوك دا ينام جاري ع نفس السرير</p><p></p><p>وكنا وجتها مبنفكرش ف حاجة وكنا اخوات عادي وننام ونجووم عادي</p><p></p><p>وجدك العمده وجدك شيخ البلد احتاروا يعملوا اي عشان كل واحد يحبل اخته وقرروا يروحوا للمغارة ويسالوا العفريت.. ودخلوا وقعدوا يتكلموا قدام الباب بصوت عالي عشان العفريت يجولهم يعملوا اي.. ولكن فحاه كل واحد لجي جدام رجله جزازه صغيرة قد الصباع وجوازها شوية سائل لونه احمر شوية وسمعوا صووت بيقولهم دي تفضوهااا ليهم ف الاكل وكل اخ واخت ياكلوا م نفس الطبق ومحدش غيرهم بس ياكل منه والقوة الملكيه الخفيه هيا اللي هتحركم وتخليهم يقوموا بالمطلوووب</p><p></p><p>وفعلا كل واحد خ الازازة وجري ع البيت وقال لمراته ع اللي حصل واداها الازازه وقالها تحطها ف الاكل وتحط الاكل ف طبق واحد وتخلي الواد والبت بس هما اللي</p><p></p><p>ياكلو من نفس الاكل ومن نفس الطبق</p><p></p><p>وفعلا اخت جدك العمده عملت الاكل وقبل ما تحط الاكل قامت بعتت خالاتك الاتنين لبيت جدتهم وقالتلهم خليكوا معاها واحنا هنجيلكم بالليل.. وخلصت الاكل وحطت الاول الكبق دا وفيه لحمه ببصل وطبعا غرفانين ف السائل اللي كان الازازه.. وقامت اخت جدك العمده مرات شيخ البلد ندهت علي خالك وامك وطبعا هما ولادها من اخوها العمده وقالتلهم..يالا يا ولاد عملتلكم اكل بتحبوة.. كلو دا عقبال ما الطبيخ يستوي.. وقعد خالك وامك ع الطبق وفضلوا ياكلو لغاية لما مسحوا الطبق مسح</p><p></p><p>وبعدها حسوا ان جسمهم سخن وبجوا بيعرقوا جووي جووي .. وقاموا دخلوا اوضتهم وقالوا لامهم احنا هنام شوي ياماااي</p><p></p><p>ودخل خالك وامك الاوضه وخالك نام ع سرير ع جنبه الشمال وامك نايمه قدامه ع حنبها الشمال ومدياله ظهرها.. وزب خالك بقاا واقف ومنفووخ ومحمبط اووي اووي ونايمه قدامه اخته اللي هيا امك وكسها قايد ناار وحاطه ايديها اليمين بين وراكها وعماله تدعك بالقوي ف كسها ومش قادره وبقت تدعك اووي ف زنبورها وقامت ضمت وراكها اووي ع ايديها اللي بتلعب ف كسها وتلقائي رجعت بطيزها لورا م الهيجان وزب خالك رشق بين طيازها وراسه بقت ع خرم طيزها ومفيش حاجة حيشاه غير لباسه الصعيدي الواسع وجلبيتها الخفيفه اووي.. وامك اول لما حست بزب خالك فيها من ورا قامت قمطط بطيزها اووي ع زب خالك م الهييجان وطلعت منها اااه وخالك مامك وحسوش بنفسهم غير وزبه بيقطع شرفها وبيفحت ف كسها وهيا سيباله نفسها وفاشخه رجلها بالقوى وكسها بالع زب خالك وصوت طرقعت لحمهم باينه اووي وجدك شيخ البلد ومراته اخت جدك العمده واقفين ورا الباب وسامعين.. راح جدك شيخ البلد قال لمراته</p><p></p><p>جدي شيخ البلد: انا كدا نفذت وعدي.. انا هروح ع بيت اخوكي واشوف اخوكي هوا كمان نفذ العهد وخلي عيالي ينطوا ع بعض ولا اي.. وهبعته علي هنا عشان لازم يقول للعيال كل حاجة ويعرفهم انه ابوهم الحقيقي وانه عمل ف اخته زي ما العيال عملوا لبعض عشان ميخافوش بعد اللي عملوه دا ويعرفوا بالعهد هما كمان</p><p></p><p>وخرج جري ع بيت العمده ودخلت وشاف اخته وجوزها العمده واقفين وبيتسنطوا ع ابوك وهوا راكب عليا وزبه نازل دك ف كسي وطبعا بعد ما كسي اتفتح خلاص</p><p></p><p>وقام قال اجري ع البيت يالا هتلاقي عيالك هاريين بعض وكله بقااا تمااام</p><p></p><p>وجدك العمده رااح ع بيت شيخ البلد وبقاا واقف هوا واخته بيتنسطوا علي علي خالك وهوا نازل دك بزبه ف كس امك لغاية لما كب فيها وهيا اول لما حست بلبنه بيملاها.. النار قادت جواها اكتر وهوا زبه لسه واقف محمبط وقاام كمل دك تاني ف كسها وهيا فشخاله نفسها ومسلماله خاللص</p><p></p><p>وجدك شيخ البلد رااح ع بيت العمده وبقا هوا واخته واقفين بيتسنطوا ع ابوك وهوا نازل دك بزبه ف كسي لغاية لما كبهم جوايا.. وحسيت اني مولعه اكتر وهوا فضل يدك فيا اكتر</p><p></p><p>وفضل كل واحد بيفشخ ف كس اخته وقعدوا ع كدا اكتر من ساعتين لغاية لما اتصفوا خالص وكل واحد خلي كس اخته متعبي لبن للاخر وغرقااان.. وخسوا بنفسهم فجاه وقاام كل واحد يبص لاخته واخته تبصله وبيقولوا لبعض</p><p></p><p>امي بتقول لخالي.. يالهووي يالهووي يالهووي.. فضحتني ياخووي يالهووي حبلتني يالهوووي.. وهوا باصثلها ووشه اصفر واتخض وسمعوا صوت باب الاوضه بيخبط وسمعوا صوت خالك بيقولهم ياولاد تعالوا عايزكو ف كلمتين..وامك ردك علي خالك.. حاضر يا خااال جايين اهوو</p><p></p><p>وخرج خالك وامك م الاوضه وريحتهم كلها لبن وباينه اووي وقعدوا ع الكنبه جنب بعض وف وشهم جدك العمده واخته جنبه.. وبصلهم اووي وشايف عليهم الانبساط والخوف والارهاق ف نفس الوقت.. وقالهم</p><p></p><p>جدي العمده: بصوا ياولاد انتوا دلوك اكبرتوا خلااص وصار لازم تعرفوا كل حاجة بصراحه.. واول هاام انا وامكووو عارفين كل اللي صار معاكم دلوك جوه ف الاوضه وتاني هااام انا ابقي ابوكوا الحقيقي انتوا الاتنين واختي دي هيا امكوا.. انا عملت مع اختي وكبيت جواها وحبلتها زي ما انت عملت فاختك دلوك وكبيت جواها.. وكمان امك ولدتك وعملت معاها تاني وكبيت فيها وحبلتها ف اختك دي.. وانت واختك عملتوا نفس اللي انا عملتوا مع امكوا اللي هيا اختي.. وعلشان تبجوا مطمنين كامان.. وقبل ما تسالوا طب وازاي امكوا اتجوزت ع اكديه.. اخب اجولكوا ان شيخ البلد هوا كمان عمل اكديه مع اخته وحبلها وجاب منها الواد والبت.. وكمان الواد والبت دلوك ركبوا بعض زيكم والواد كب جوة اخته زي ما انت كبيت جوه اختك وانا اتفجت انا وشيخ البلد ان كل واحد يستر اخت التاني ويفضل كل واحد مننا يركب اخته ويكب جواها ويحبلها.. وانتوا دلوك بجيتوا جزء م العهد وعشان كدا انا هاخدكم انا وامكوا ونروح ع مكان لازم اتشوفوه وتعرفوا كل دا صار ليييه.. وقااام جدك العمده قاال لخالك وامك ع حكاية الورقه والعفريت كلها من اولها لغاية اللحظه اللي قاعد بيتكلم فيها معاهم دي وهما بصينله ومتنحين</p><p></p><p>وقاموا مشيو ودخلو المغارة والعمده حاطط ايدة ع كتف اخته وواخدها ف حضنه وماشيين وكمان خالك حاطط ايده ع كتف امك وواخدها ف حضنه وداخلين المغارة وشافوا الباب ووقفوا قدامه ومبقوش مصدقين وبصوا</p><p></p><p>كل دا وانا ببص لمرات خالي وفاتح عيني ع الاخر ومذهوول ومش مصدق ولا كلمه ولقيت مرات خالي قالتلي</p><p></p><p>لقيو شيخ البلد داخل هوا واخته وابوك وانا واتقابلنا كلنا ف المغارة قدام الباب وبقينا واقفين كلنا مش مصدقين خالص وفجاه انا وامك حسينا بمغص اووي ف بطننا ووقعنا اغم علينا</p><p></p><p>قام خالك شايلك امك ورايح بيها ع بيت ابوه العمده واخت العمده راحت معاهم</p><p></p><p>وكمان ابوك شالني وراح بيا ع بيت جدك شيخ البلد واخت شيخ البلد راحت معاه وكل واحد بيت ف بيته مع اخته وعياله من اخته لغاية تاني يوم كل واحد قاام رجع لبيته وحياته الطبيعيه وانا وامك بقينا حاسين بالحمل وهوا بيكبر جوا رحمنا ولقينا جدودك جمعونا كلاتنا وجالولنا</p><p></p><p>لازم كل واحد ياخد اخت التاني</p><p></p><p>يعني خالك اتجوزني.. واخويا اتجوز امك</p><p></p><p>وبقينا مستمرين زي اهلنا وكل واحده مسلمه نفسها لاخوها لغاية لما امك حبلت فيك من اخوها اللي هوا المفروض خالك بس انت دلوقتي عرفت انه ابوك الحقيقي وانت من صلبه.. وخلاص امك بطنها بقت قدامها وعلي وش ولاده وهتولدك.. وفعلا ولدتك وفضلت تعبانه شوية بعد الولاده.. لغاية لما انت كبرت شوية وبقيت كام شهر.. راح خالك ناطط تاني علي امك وكابب جواها وحبلها تاني.. والمره دي حبلت ف اختك دي.. وشاورت مرات خالي بصباعها ع اختي</p><p></p><p>وبعدين لما امك ولدت اختك واختك كبرت كدا وبقا عندها يجي سنه وانت يجي سنتين كدا</p><p></p><p>وبعدين خالك بدء يبص لخالتك دي وشاورت مرات خالي ع خالتي وهيا قاعده قدامنا وكملت وقالت اصل خالتك دي كبرت قووي وسنها كان لسه صغير واللي يشوفها يقول دي مرا مش بنت لسه سنها صغير.. بس هيا كانت يجي ١٦ سنه كدا.. وراح خالك قال لابوة العمده انه نفسه يركب اخته التانيه ويكب فيها هيا كمان.. وبالفعل جدك العمده قاله خش علي اختك يالا وسابه يدخل عليها وهيا نايمه يرفع هدومها ويفشخ وراكها براحه وراح كابس زبه كله فيها وهيا صحيت وصوتت م الوجع وهوا فضل يدك ف كسها لغاية لما دلقهم جواها هيا كمان وقامت بعدها تلطم وتصوت ع وشها ولقيت جدك العمده واخته داخلين الاوضه عليها وهيا بتلم وراكها ع بعض وبتداري نفسها.. راحووا قايلنلها ع كل حاجة وعرفوها كمان علاقة اخوها واختها وان اختها حبلت وولدتك انت واختك من اخوها اللي هوا المرحوم خالك.. وخالتك كام شهر وبطنها كبرت وقاام ابووك خدها بره البلد وقعدها ف شقه وقال طبعا لاهل البلد انها اتجوزت برا البلد قاعده مع جوزها وبقوا كلهم يروحوا وييجوا عليها لغاية لما ولدت بنت خالتك دي.. وشاورت بصباعها ع بنت خالتي.. وكملت وقالت لما بنت خالتك كبرت شوية جات تاني هنا وعاشت مع خالك ومعايا هنا شوية ف البيت دااا وبعدها بشوية لجيت خالص عينه رايحه لاخته الصغيرة خالتك.. وتقصد خالتي اللي معرفش عنها حاجة.. وكملت وقالت.. خالك ف يووم جاب اخته دي وكانت يادوب بنت ١٣ سنه ولسه دورتها جيالها اول مره.. واستني عليها لما دورتها راحت وقاام عليها ف الاوضه وهيا نايمه وفتحها طبعا وكبهم جواها وهيا صرخت وقومت داخله عليها وخدتها فحضني وكانت لسه صغيرة وخايفه.. وهديتها وفهمتها بالراحه ع كل حاجة وعرفتها ان اختها الكبيرة اللي هيا امك حبلت وولدت من اخوها واختها التانية اللي هيا خالتك دي حبلت بردوو وولدت بنت خالتك دي من اخوها وكمان هيا هتحبل وتولد من اخوها وكل دا بسبب العهد وفهمتها كل حاجة وخدتها للمغارة ووريتها البوابه وخالتك جالها نفس المغص اللي بيجي لكل واحده مننا لما بنيجي هنا ولبن اخواتنا مالي رحمنا.. ورفتها وسندتها لغايه البيت عندي وفضلت جنبها.. وخالك بقا كل يووم ينيك واحده من اخواته بس مبقاش يكب جواهم وقال كدا حلوو لغاية كدا بس كان بيحب ينيك اخواته اووي وكان بيعدل بينهم ف النيك.. بس خالتك الصغيرة مكانتش مستحمله كل يووم نيك ولا مستحمله يكب كل يوم جواها .. ومعداش الشهر ولقيناها حبلت وبطنها يوم ورا يووم بتكبر وبقيت قاعده جوة البيت هنا لغاية لما تولد وكانت طوول حملها تعبانه اووي.. مهو لسه الرحم بتاعها صغير ومكانش لسه جسمها يستحمل حبل.. لغاية لما جاات تولد.. وولدت خالتك الصغيرة بس ماتت يووم الولاده.. وخالتك جابت بنت والبنت دي تبقي هيا بنت خالك دي.. وشاورت بصباعها ع بنت خالي.. وكملت وقالت.. وانا وابوك عملنا مع بعض كتير وكب جوايا اكتر بس محصلش حمل نهائي.. وروحنا لدكتور كبير ف المركز وكشف علينا وخلانا عملنا تحاليل وطلع ان عندي عيب كبير ف الرحم يمنع اني احبل اصلا وكمان ابوك حيواناته بتنزل ميته ولا يمكن تحبل اي مرا منه ابدا.. وطبعا انا وابوك ولادك جدك شيخ البلد زي ما انت عارف.. وكانت العقاب بتاع جدك شيخ البلد لما معملش بالعهد م الاول واتجوز الاولانيه وحياته باظت وبعد كدا لما جدك صلح غلطته ونام مع اخته وحبلها واخته جابت ابوك وبعدها جابوني.. ومخلفوش تاني.. وكان عقابه ان ولاده ميخلفوش ونسله يقف لغاية عندي انا وابوك</p><p></p><p>وبعد لما خالتك الصغيرة اتوفت.. قام خالك اخد بنته من اخته الصغيرة وخلاني اربيها ع اساس انها بنتي انا منه.. وحصل لغاية لما انتوا كبرتوا كلكو.. لكن دي مش بنت خالك ولا خالك يبقي خالك .. دي اختك من نفس صلب خالك. يووه قصدي ابوك.. وبنت خالتك دي اختك هيا كمان من نفس صلبه من اخته دي.. وانت واختك من نفس الاب والام يعني خالك.. يووة قصدي ابوك اللي انت فاكرة طوول عمرك انه خالك نااك امك وحبلها فيك وفي اختك.. يعني دلوقتي انت واختك من ددمم واحد ولازم انت واختك تكملوا العهد يعني تركب اختك وتفتحها وتنيكها وتكب جواها وتحبلها.. ولو حبيت تركب بعد كدا اي واحده من اخواتك التانيين اللي هما المفروض اختك من ابوك وخالتك وانت فاكرها طوول عمرك بنت خالك اواختك التانية من ابوك وخالتك اللي انت فاكرها طوول عمرك بنت خالتك.. وتكب فيها وتحبلها.. مفيش اي مشكله.. بس اهم حاجة دلوقتي لازم لازم لازم انت واختك من امك تكملوا العهد والنسل والا حياتكم هتتقلب ومش هتعيشوا يوم حلو وحياتكم هتبقي سودا</p><p></p><p>وقامت مرا ت خالي اللي كنت فاكرة خالي وهوا طلع ابويا بصت لامي وخالتي ولابويا اللي كنت فاكرة طول عمري ابويا وطلع بيربيني بس وبصت للبنات اووي وقالت انا دلوقتي قولت اللي انتوا طوول عمركم مش قادرين تقولوه.. وسيبتو بلدكم واخدتوا عيالكم وهربتوا منه وفكرتوا تعيشو بعييد وقولتوا مش هنعمل زي ما ابونا عمل واحنا عملنا ف اخواتنا.. وفكرتوا تعيشوو بعييد.. بس اللي متعرفوهوش ان العهد بيتجدد مع النسل.. ياريت ترجعوا لعقلكوا وتخلوهم يكملوا اللي بدء من زمان ومحدش عارف هينتهي كييف..</p><p></p><p>روحت انا واقف وباصصلهم كلهم اووي ومبرق ومش قادر استوعب كل الكلام اللي نزل ع ودني دا زي الرصاص والدموع نازله من عيني ع وشي وقمت واخد مفاتيح العربيه بتاعه دودوي وجاري من قدامهم وكلهم بيجروا ورايا واختي وبنت خالتي وبنت خالي حاضنين بعض ومفتوحين ف العياط وطبعا هما اخوات من نفس الاب ما كل حاجة وضحت خلاص</p><p></p><p>وجريت بسرعه ركبت العربيه زي المجنون وسوقت بكل جنااان ومبقتش شايف قدامي ولا شايف انا ازاي سايق العربيه وبجري بكل جنننااااااان لغااايه لمااااااا</p><p></p><p>استنوني ف جزء جديد ومغامرة جديده هتعجبكم</p><p></p><p></p><p></p><p><strong>الجزء السادس</strong></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>فضلت سايق العربيه بجنون وكل الكلام اللي سمعته بيلف ف دماغي والدموع نازله من عيني ع وشي زي المطر ومش عارف انا بجري ع سرعة كااام وطبعا كلهم مش مبطلين رن علي تليفوني وانا مبردتش لغاية لما لقتني بمسك التليفون وبكسر فيه اووي ف دريكسيون العربية وبصرخ بحرقه وبقووول.. سيبوني بقااا سيبوني بقااا كفايه كدا كفاااية.. لغاية لما لقيتني وصلت نااحيه شقة دودي اللي متجوزفيها مي قمت ركنت العربيه وقفلتها واخدت المفاتيح عشان اطلع اديهاله وامشي تاني ومش عارف انا راايح فيين وكنت مقرر اني مش هرجع بيتنا تاني وطلعت رنيت الجرس وفتحلي الشقه.. ودخلت وطبعا باين عليا اني معيط فشششخ ومنهار وحالتي النفسية مدمرة.. ودخلت ودودي بصلي اووي هوا ومي وفوفوكانت قاعده عندهم.. ودودي جري عليا اووي بلهفه وحط ايده الاتنين ع خدودي وبيمسحلي دموعي وبيقولي.. مالك يا روحي.. مالك فيك اي.. روحت منزل ايديه من علي وشي وحاططله المفاتيح ف ايده وقولتله</p><p></p><p>انا: المفاتيح اهيه وعربيتك تحت والفلوس زي ماهيا ف تابلوة العربيه مش ناقصين جنيه.. وعايزك تخلي بالك من مراتك وتحطها ف عنيك ومتخليش حد يضايقها.. ولو كنت زعلت حد منكم ف يوم م الايام ياريت يسامحني وانا خلاص همشي ومش راجع تاني ومش هتشوفو وشي تاني</p><p></p><p>وطبعا دودي اتصدم ومسك ف ايدي اووي وقالي</p><p></p><p>دودي: اي بس مالك رايح فين.. طيب حصل اي.. طب فهمني بس متسبنيش عشان خاطري انا بحس بالامان وانت جنبي.. متسيبنيش عشان خاطري.. وبقا بيعيط اووي وماسك ايدي</p><p></p><p>روحت زقيته اووي ووقع ع الارض وقولتله</p><p></p><p>انا: سيبوني بقاااا انا خلااص مش عايز حاجة تاني كفاية كفاية كفاية.. وانهارت ف العياط وسندت بظهري ع الحيطه جنب الباب.. ولقيت دودي جاي ع ايدة ورجله ومسك ف رجلي زي العيل الصغير اللي ماسك ف رجل ابوة.. وبيعيط اووي وبيقولي</p><p></p><p>دودي: عشان خاطري ابوس رجلك متسبنيش متسبنيش.. وبقا ماسك ف رجلي وبيبوس جزمتي وحاضن رجلي وماسك ف رجلي اوووي</p><p></p><p>وكل دا فوفو ومي باصين لدودي اووي ع اللي بيعمله.. وبيعوجوا ف بوقهم وبيبصوا لبعض.. راحت فوفو بصت لمي وقالت</p><p></p><p>فوفو: مهو ميقدرش يبعد عن مكانه ابدا.. وتقصد انه موطي ع رجلي وبيبوس جزمتي</p><p></p><p>ومي ردت عليها وقالتلها</p><p></p><p>مي: متخافيش بكرا يلاقي مكان تاني ويقعد فيه مهو عارف مكانه كويس فين</p><p></p><p>محستش بنفسي غير وانا بزوء دودي بعيد عن رجلي ودخلت ناحيه فوفو.. وفوفو لقتني جاي نحيتها وقامت وقفت وقومت رزعتها قلم بكل قوتي وغيظي.. وخدت القلم ومن قوته وقعت ع الارض وبوقها تقريبا اتفتح من جوة وبقا كله ددمم</p><p></p><p>وقربت من مي ولاول مره امد ايدي عليها ورزعتها هيا كمان قلم بكل قوتي وترمت ع الارض وبوقها كله ددمم زي فوفو.. وروحت مادد ايدي لدودي مقومه وقايله</p><p></p><p>انا: دودي انا تعبااان اووي ونفسيتي وحشه سيبني امشي انا مش عايز حاجة تاني من حد.. انا خلاص مش هرجع بيتنا ولا هقعد هنا تاني انا همشي هغور هسافر ف اي داهيه.. لقيت دودي مسكني اووي اووي.. وقالي</p><p></p><p>دودي: طب اسمعني عشان خاطري.. وحط المفاتيح بتاعه العربيه تاني ف ايدي وقالي.. خلي العربيه معاك.. والفلوس اللي فيها خدها دي فلوسك.. وعشان خاطري متسبنيش.. وروح الشاليه بتاعنا ف شرم اقعد هناك براحتك واوعدك محدش هيتصل بيك ولا يكلمك خاالص ولما تحس انك كويس ابقي انت كلمنا.. بس متبعدش عشان خاطري..</p><p></p><p>ورحت انا مطلع تليفوني اللي بقااا متسكر ومبقاش نافع تاني ورميته ع الارض وهوا شافه وسابني وجري ورجع تاني ومعاه مفتاح وموبايل جديد بالكرتونه وقالي امسك دا مفتاح الشاليه وقالي ع مكانه ودا موبايل جديد جيبهولك مخصوص واحسن واحدث من بتاعي كمان كنت ناوي اديهولك لما اشوفك.. ووطي ع الموبايل البايظ واخد من الشريحه وادهاني مع المفاتيح والموبايل الجديد.. وقالي روح اقعد هناك لغاية لما تهدي وانا مش هضايقك تاني لغاية لما تهدي</p><p></p><p>وسيبتهم والمفاتيح وكرتونه الموبايل الجديد والشريحه ف ايدي ونزلت ع سلم وركبت العربيه وقعدت شوية جواها وانا مش عارف انا نايم ولا صاحي ولا عارف اعمل اي.. ولقيتني بسوق العربيه وماااشي لغاية لما لقيتني ع طريق شرررم وحسيت ان العربيه بتشطب بنزين.. وفوقت كدا لقيت بنزينه وجنبها كافيه كبير زي اون ذا رن.. ودخلت بالعربيه ركنتها وفوبت بنزين وغيرت زيت وطبعا دفعت م الفلوس اللي ف الطابلوه..ودخلت العربية المغسله وقعدت ف الكافيه وطلبت قهوة دبل وقاعد ع الترابيزة والقهوة نزلتلي وانا قاعد باصص قدامي وسرحااااان ف كل اللي حصلي.. والترابيزة اللي قدامي قاعد عليها شااب وبنت بيشربوا حاجة.. وانا باصص عليهم اووي بس مش مركز معاهم اصلا انا سرحااااان.. وهيا كل شوية نبص عليا وتبص تاني قدامها للشاب.. والشاب اللي معاها اخد باله.. وقالها هوا بيعاكسك.. قالتله لا بس بيبص اووي.. ولقيت الشاب جاي عليا والبنت جاية تجري وراه.. ولقيت الشاب بيقولي</p><p></p><p>الشاب: انت يا عم الامور.. مالك.. بتبص ليه كدا.. هو انا مش مالي عينك ولا اي.. والبنت ماسكه ف دراعه اووي وتقوله خلاص خلاص محصلش حاجة اصلا.. يالا مش عاوزين مشاكل بقاا</p><p></p><p>وانا فوقت من سرحاني وبصتلهم اووي من غير ما انطق ولا كلمه وطلعت من جيبي ١٠٠ جنيه ورميتها جنب القهوة اللي مشربتش منها بوء واحد ومشيت زي اللي تايه وروحت ناحيه عربيتي وركبتها وسوقت ومش عارف انا ماشي ازاي.. لغاية لما لقتني وصلت للعنوان اللي قالهولي دودي.. قدام شاليه ع البحر وقدامه جنينه خاصه بيه وحاجة فخمه اووي.. قومت ركنت العربيه ونزلت فتحت الباب بالمفتاح اللي ادهاولي دودي والباب اتفتح ودخلت لقيت ريسبشن شيك وباب ع اليمين وباب شمال.. قومت ناحيه الباب اليمين وفتحت لقيت سرير كبير قدامي روحت ناحيه السرير واترميت عليه ومن كتر اللي حصلس وكمان السواقه لقيتني روحت ف نوووووم عمييييق اوووي اووووي.. وف عز نومي حلمت اني ماشي ف نفق ضلمه وفجاه لقيتني قدام باب المقبرة الفرعونيه.. ولقيت الباب بيتفتح وشوفت قدامي الملك الفرعوني واخته الملكه وشايله ع ايديها الطفل الصغير اللي جابته من اخوها الملك.. وبصولي اووي.. والملك قالي.. اهلا وسهلا بالمختار.. بصيتله اووي وقولتله مختار اي بس انت عايز مني اي مش كفاية دمرتني ودمرت حياتي.. لقيت الملك بيقولي.. العهد الملكي مفيهوش رجوع.. ومقابل ذلك سوف تحصل علي كل الكنوز وبيشاور بايده ع باقي المقبرة وببص ع المقبرة ولقيتها كلها تماثيل دهب وسلاسل دهب وصناديق مليانه دهب وعيني مش جايبة اخرها ولا اخر الكنوز.. قولتله انا مش عايز حاجة.. بس سيبني لحياتي.. قالي هيا دي حياتك وانت سوف تصبح المختار.. انا اختارتك انت من كل النسل.. اختارت روحي تسكن روحك وانقل قواي الملكيه ف جسمك.. انت ولي عهد هذا الزمان.. نفذ العهد يا سمو ولي العهد ولقيتني بخرج م المقبرة وكان حد بيشدني لبرة والباب بيتقفل وبقيت ف المغارة الضلمه.. وسمعت صووت اختي بتعيط وخايفه وبتقولي.. انت فيين.. انا خايفه تعالي.. وصحيت م النوم مفزوع وبصيت يمين وشمال ولقيتني ع سرير.. قومت نمت تااني ومحستش بحاجة لغاية تاني يوم المغرب.. وصحيت عندي صدااااع هيفرتك دماغي.. قومت ادور ع اي مسكن بس ملقتش.. قومت لقيت تليفون جنب السرير.. ورفعته ولقيت حد بيقولي.. اي خدمه يافندم.. قولتله.. اااه ياريت مسكن قوووي انا مصدع جدااا مش قادر.. وقفلت وثواني لقيت الباب بيخبط ولقيت شاب جايبلي المسكن واخدته وحاسبته ودخلت اخدت قرصين مسكن وقعدت شوية مش قادر افكر ولا اتكلم ولا اتحرك من كتر الصداع وشوية بشوية الصداع بيروح وبقيت احسن وقومت اتحرك واتفرج ع الشاليه ولقيته فخم اووي والحمام تحفه بجد.. وقولت اخد دش بقاا عشان افوق واشوف انا هعمل اي.. اي دا بس انا مش معايا هدووم.. رجعت قعدت ع السرير ولقيت كومودينو جنب السرير اللي محطوط عليه التليفون وفتحت درج الكومودينو لقيت فلووس يجي ٣٠٠٠٠ الف مثلا.. اخدت منهم شوية وخرجت م الشاليه وركبت العربيه وطلعت ع موول ف وسط شرم ودخلت اشتريت هدووم وجبت اكل وركبت عربيتي وراجع للشاليه تاني وانا ع طريق.. وطريق شرم جبال ومقطوع.. ولقيت عربيه سبور راكنه ع جنب وبنت واقفه جنبها وشكل العربيه عطلانه.. قومت هديت ووقفت قدامها وقولت اساعدها.. ونزلت لقيتها البنت اللي كانت ف الكافيه ومعاها الشاب واول لما قربت منها بصتلي اووي وانا بصتلها ومكنتش مركز ف وشها ولا فاكرها قووي.. قولتلها اي خدمه.. قالتلي انا عجله العربيه اتخرمت ومش عارفه اغيرها.. انا معايا استبن ومفتاح وكوريك.. وخليتها تفتح شنطه العربيه واخدت الحاجات وغيرتلها العجله ورجعت الحاجات ف شنطه العربية بتاعتها تاني وطبعا كنت اتبهدلت وهدومي اتبهدلت.. وقولتلها خلاص كدا تمام تقدري تمشي.. لقيتها بتشكرني اووي وبتقولي استنا.. وبتفتح شنطتها وبتطلع فلوس ف ايدسها وبتمد ايديها بتديهاني.. روحت بصتلها من فوق لتحت اووي ومديت ايدي لاديها وطبقت ايديها ع الفلوس وقولتلها.. خليهم معاكي انا مش عايز حاجة من حد وسيبتها ومشيت ركبت عربيتي وهيا بصالي اووي ومستغرباني وركبت عربيتها وماشية ورايا لغاية لما وصلت الشاليه وهيا وقفت بالعربية بتاعتها جنب الشاليه اللي قبلي علي طووول وشافتني وانا داخل الشاليه ودخلت قلعت كل هدومي واخدت دش جااامد ولبست م الهدوم اللي جبتها وطلعت حطيت الاكل واكلت ولميت الاكل تاني.. وطلعت قدام الشاليه قاعد ع الكرسي ف الجنينه وباصص للبحر وسرحااان وساكت وهيا واقفه ف بلكونه الشاليه اللي جنبي وبصالي اووي وشيفاني سارح زي ما كنت سارح ف كافيه البنزينه.. وشوية تقريبا حد نده عليها من جوه وسمعتها بتقول… ايوة ياخالتوو انا جايه اهوه.. ودخلت وانا زي منا ولا مركز مع حد ولا بتكلم مع حد ومنطوي خااالص.. وقعدت ع الوضع دا حوالي ١٠ ايام مثلا ويمكن ف ال١٠ ايام طلعت م الشاليه مرتين او تلات مرات بس وفضلت ع كدا لغاية لما دقني طولت وشكلي بقا وحش جداااا وداخلت ف حالة اكتئاب وبقيت بفكر اني انتحر وكرهت حياتي خلااص.. وخرجت م الشاليه حوالي الساعه ١٠ بالليل تقريبا وروحت قعدت ع كرسي قدام البحر وشايف موج البحر رايح جاي قدام عيني.. وهنا جاتلي الفكرة اني ادخل ف البحر لغاية لما ميبقاش فيه ليا طوول او يجرالي اي حاجة.. المهم ارتاح م العذاب اللي بقيت فيه.. وكل دا بيدور ف دماغي وانا قاعد باصص للبحر ولقيت البنت جات و قعدت قدامي بالكرسي بتاعها وبصالي اووي وقالتلي.. انت اي حكايتك.. انا مش وقت ما شوفتك صدفه ف كافيه البنزينه ع الطرق وانت ع طوول سرحااان كدا ومبتتكلمش وكمان لما ساعدتني وغيرتلي عجله العربيه وبردوو مكلمتنيش.. لو حابب نبقي اصحاب ونتكلم.. ممكن تتكلم</p><p></p><p>طبعا وانا كل دا مش معاها وباصص ع البحر وبفكر اني انتحر.. وفضلت تتكلم وانا ساكت وباصص قدامي وساكت.. وشوية سمعت صوت واحده بتنده عليها وهيا ردت وقالتلها ايوة ايوة.. وسابتني وقامت.. وبعدها بشوية لقيتني بقوم من ع الكرسي وبمشي ناحيه البحر وبدخل شوية شوية شوية لغاية لما مبقاش ليا طوول والبحر بيسحبني كمان وبقست بطلع وبنزل وبضبش بايدي وبغرق.. وشوية والبنت خرجت ف البلكونه بتاعة الشاليه بتاعهم بتبص عليا وشافتني وانا بغرق وقامت مصوته.. يالهووي بيغرق بيغرق الحقيني ياخالتوووو.. يالهووووي</p><p></p><p>وطبعا انا كنت شربت ميه وخلاص سلمت امري وبغرق ومعرفش بعدها اي حصل….</p><p></p><p>وبعد كدا محستش غير وانا بفتح عيني بشويش وشايف طشاش وغمضت تااني فتره وبعد كدا بفتح عيني وبفوووق وشوووفت اللي لا كان ع البال ولا ع الخاطر</p><p></p><p>استنوني ف جزء جديد</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p><strong>الجزء السابع</strong></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>بعد ما فتحت عيني ولاقيتني لسه عايش وبلف بدماغي ع اليمين وبدقق بعيني ع ساعه محطوطه ع الحيط وببص عليها ولاقيتها ٤ الفجر وبنزل بعيني لتحط ولقيت البنت قاعده قدامي ع الكرسي ولاول مره ادقق ف ملامحها.. كل المواقف اللي حصلتلي معاها ف الكافيه او ع الطريق لما غيرتلها العجله او لما جات كلمتني ع البحر ودي كانت اخر حاجة وبعدها نزلت ف البحر وهيا كانت سبب ف اني اعيش تاني لما صوتت ونبهتهم ليا.. وبصيت ف وشها اللي عامل زي الملايكه وابيض اووي وشعرها اصفر زي الدهب وناااعم جدااا وجسمها سمبتيك وبزازها وسك وملهاش وسط خالص ووراكها مدورين ووسط. وطبعا هيا كانت لابسه دريس بحر صيفي بنص كم وواسع وكب وتحت ركبها بشوية ومش لابسه طبعا تحته بنطلون.. ناس لارچ باين عليهم.. المهم.. وانا ببص عليها وفضلت شوية باصصلها وسرحان ف جمالها وبلف بعيني كمان ولقيت جنبي عمود طويل وبرفع عيني عليه ولقيت عليه محلول وخرطوم نازل م المحلول وعيني مع الخرطوم لغاية لما لقيته ف وش ايدي.. وبرفع ايدي قدام عيني وحسيت بوجع جامد ف وش ايدي وطلعت مني اااااه.. وهيا سمعت صوتي وانطرت من ع الكرسي ونزلت ع ركبها ع الارض ووشها ف وشي وبترفع بايديها شعرها الناعم وتحطه ورا ودنها وبتبصلي ف عيني وانا ببصلها ف عنيها ولقيت عنيها زراقه مع لونها الابيض وشعرها الدهب اللي زي الحرير.. وقالت بصوت يمكن اول مره اخد بالي منه انه رقييق فششخ.. وبتقولي.. انت كوييسسس متخافش انت مغرقتش.. بس انت اي اللي نزلك البحر بالليل اووي كدا.. وكل دا وانا باصصلها وساكت.. قالتلي ممكن تتكلم.. روحت قولتلها انتي اسمك اي</p><p></p><p>البنت قالتلي.. انا اسمي مارينا.. وانا سمعت الاسم من هنا وعيني بصتلها اووي وبرقت ومش مصدق.. حسيت اني عايز اكلم دكتور مارينا.. حسيت اني محتاج ابقي معاها وف حضنها.. دي الوحيده اللي بينا كل حاجة بس من غير جنس.. حب صافي.. ولقيتها بتقولي انت مالك مبرق ليه.. انت هتموت ولا اي.. لاااا لاااا استنا انا هروح انده خالتو.. هيا اللي هتعرف تتصرف بقاااا.. وقامت واديتني ظهرها وطيزها عريضه ومش تخينه بس مرسومه عليها.. وبتجري ناحيه الباب وفتحت الباب وخرجت وشوية ولقيتها جايه تجري وواحده جايه تجري وراها… وبتقولها اهوه ياخالتو.. هوا كان بيتكلم دلوقتي بس معرفش برق مره واحدة وسكت.. ولقيت الست اللي كانت جاية بتجري وراها ولقيتها بقت قدام وشي وبتبص ف عيني وانا باصصلها ومصدوم… احااااا بقااااا دي الدكتورة مارينا.. هو انا اللي هتمناه هيتحقق ولا اي.. احاا هوا دا عفريت زي بتوع الفانوس واللي هعوزه هيجيلي ولا انا بيتهيألي.. ولقيتني بقوم وبقعد قدام دكتورة مارينا وببص ف عنيها اووي وهيا رغم شعر دقني وشعري اللي بقاا طوويل لكن بصتلي ودققت اووي وقامت مبرقه وقالتي اااانننتتتتت.. مش معقول… انت ازاي جيت هنا.. اي دا ومالك عامل ف نفسك كدا ليه.. انت فيك اي قووولي.. ولقيت البنت بتقولها.. ااي دا ياخالتو انتي تعرفيه... بصتلها وقالتلها اااه عرفااااه.. هواااا جراله اي.. راحت البنت حكتلها كل حاجة من بدايه الكافيه وع الطريق لغاية كلمتني قبل ما اغرق.. وقالتلها بس ياخالتووو.. مايكل نده عليا وقالي هروح انا وخالتو نشتري عشا ونيجي وانا روحت لمايكل وانتوا ومايكل مشيتو.. ورجعت ابص عليه لقيته بيغرق جوه البحر.. وفضلت اصرخ والشاب جم ع صوتي وقولتلهم ونزلوا طلعوة.. وكان في شاب منهم دكتور وقدر يخليه يرجع المايه وقولتله يجيبه هنا ع اوضتي عشان هوا شكله عايش لوحده ومش هينفع انا ابقي ف الشاليه بتاعه وجاب الحاجات دي وعلقهاله وطبعا بعدها وهوا مش فايق وانتي ومايكل جيتوو واتعشينا وبعد العشا لما انتي قولتي هتنامي وانا روحت قولت لمايكل وماسكل دخلت وشافه واتاكد انه عايش.. وقالي كمان اعرفك ومينفعش حاجة زي دي تحصل ف الشاليه بتاع خالتو ومنقولهاش.. والمسيح ياخالتو كنت هقولك بس قولت لما يفوق عشان اخليه هوا يقولك كمان بنفسه.. منا مكانش ينفع اسيبه بردوو يغرق او اسيبه ف الشاليه بتاعه لوحده ومخدش معاه ويجراله حاجة ويموت..</p><p></p><p>لقيت دكتورة مارينا قامت حضنت البنت اووي وقالتلها برافوو عليكي انتي اتصرفتي صح والبنت مبسوطه فشخ..</p><p></p><p>ولقيت دكتوره مارينا قاعده قدامي وباصصلها اووي وسرحان ف ملامحها اللي بحب اشوفها.. وهيا بصوت انثوي اووي.. بتقولي.. احكيلي مالك بقااا.. انت اخر حاجة كنت واخد البدله ورايح فرح ومشوفتكش تاني بعدها واول لما اشوفك الاقيك بالشكل دا… لااا انت لازم تحكيلي.. ولقيتها بتدلع عليا اووي وبتحط ايديها ف وسطها وتمد شفايفها اللي زي الكريز.. يالا قوول بقاااا متبقاش رخم</p><p></p><p>لقيت البنت بصت لخالتها وقالتلها لااا دا انا اسحب كرسي واقعد بقاااا.. دي بجد صدفه غريبة اول مره تحصل.. اشوفك صدفه مرة واتنين وتلاته وف الاخر تطلع عارف خالتو وهيا عرفاك وانا معرفكش مع ان اكتر صحاب خالتو انا عرفاهم وهما عرفيني.. لقيت دكتورة مارينا بتقول للبنت.. لااا مهو دا مش دكتور.. انتي بتقصدي اصحابي ف الشغل والمجال الطبي.. لكن دا صديق تااااني.. ولفتلي دكتورة مارينا وقالتلي قولي بقاااا مالللك.. بصيتلها اووي وعيني بتدمع.. واول مره اتكلم.. قولتلها انا تعبان اووي.. ياريتها كانت سابتني امووت وارتاااح.. واتفتحت ف العياط واترميت ف حضن دكتور مارينا وبعيط وهيا حضنتني اووي وبقت تطبطب عليا وقامت بصت للبنت وقالتلها سيبينا لوحدنا واطلعي بره شوية.. والبنت قالتلها حاضر ياخالتو.. بس هتحكيلي عنه الرجل الغامض دااا.. ودكتورة مارينا.. قالتلها.. اخرجي بره يا مارينا دلوقتي.. نتكلم بعدين.. والبنت قالتلها اسفه ياخالتو.. excuse me… وهرجت وقفلت الباب وراهااا ودكتورة مارينا حضناني اووي وبتحسس ع شهري ودقني وبتهديني خاالص لغاية لما هديت وقومت من حضنها.. وقولتلها انا كنت محتاجك اووي.. قالتلي وانا جنبك اهوه.. وهفضل جنبك.. مالك فيك اي.. مبقتش عارف اقولها اي.. وطبعا مش هينفع اقولها ع المصيبه بتاعتي.. قولتلها مفيش بس البنت اللي كنت بحبها سابتني واتجوزت.. قالتبي هوا انت كنت واخد البدله عشان تحضر فرحها.. قولتلها اااه حبيت انس اعرفها انس اشيك واحسن م اللي اختارتيه.. وغيظتها ومشيت وجيت هنا شاليه صاحبي وحصل اللي حصل.. طبعا انا كنت بالف اي كلام عشان مقداميش غير اني الف اي كلام.. قالتلي برافووو عليك انت عملت كدا وهيا متستاهلكش ولا تستاهل اللي انت عامله ف نفسك دا.. قولتلها هيا البنت دي تقربلك.. قالتلي اها دي بنت اختي وكمان اسمها ع اسمي وانا يعتبر اللي مربياها عشان زي ما انت عارف لنا معنديش اولاد .. وكمان انا وهيا اصحاب اووي وبنحكي لبعض ع كل حاجه وانا بعرف اصحابها وهيا كمان عارفه اصحابي.. ويعتبر منسبش بعض غير وقت قليل بس.. بس عجيبه ان يحصل بينها وبينك كل المواقف دي وف الاهر هيا تبقي سبب اني اشوفك.. بس انا مش عايزة اشوفك بالمنظر دا ولا بالحاله دي.. انت لازم تحلق كدا وترجع زي الاول.. وشالت الخرطوم من ايدي ومسكت ايدي وبتقومني وانا بقف وحاسس اني بقيت كويس.. وقالتلي خلاص انت كدا كويس.. استناني لحظه وجيالك… وببص ناحيه الشباك ولقيت نور بسيط ولسه الدنيا بتشرق ووعدي دقيقه ولقيت دكتورة مارينا جايه لابسه دريس زي بتاع بنت اختها مارينا بردوو.. ومعاها شنطه حريمي وبتقولي يالا بينا.. وخدتني من ايدي ونزلنا وبتقولي انت معاك عربيه.. قولتلها اااه هناااك اهيه.. قامت قالتلس تعالي.. وروحنا ناحيه العربيه وقالتلي يالا بينا اركب وهقولك تمشي ازاي.. وروحت ناحيه الشاليه ولقيت مفتاح الشاليه ف الباب وفتحت ودخلت جيبت مفتاح العربية وطلعتلها وقفلت الشاليه واخدت مفتاحه معايا وروحت فتحت العربيه وهيا بتركب وببص ع الكرسي اللي جنبي لقيت علبه الموبايل الجديد والشريحه.. روحت واخدهم ومركب الشريحه ف العده ومشغلتش العده وحطتها ف جيبي ورميت العلبه ع الكنبه ورا.. وهيا ركبت ومشينا وتقولي امشي كدا واطبع هنا وخش هنا لغاية لما لقيت نفسي عند بارك وركنت العربيه وهيا نزلت وانا قبل ما انزل فتحت التابلوه واخدت فلوس منه ونزلت وهيا وخدتني من ايدي ودخلنا ممر وطلعنا منه ع مكان كله كوافيرات حريمي وحلاقين رجالي ستايل اووي اووي.. ودخلتني محل شيك اووي والناس هناك كانوا عارفينها وعارفين جوزها وسلموا عليها وقالتلهم عوزاه يرجع ٢٠ سنه لورا.. وفعلا اخدوني وغسلولي شعري ودقني بشامبو مستورد كدا وبقوا يسرحوا ويقص ويظبط ويشيل ف الدقن لغاية لما بقيت ولا كاني عريس.. وخلصت وخرجت وحاسبتهم واديتهم تبس كويس كمان.. وبعد كدا مشينا ف الممر وطبعا شرم كلها حبيبه وبقيت ماشي حاطك ايدي ع كتفها وضاممها لحضني وهيا لافه ايديها ع ظهري وبطني وماشيين لغاية لما وقفتني قدام مطعم شيك تحسه تصميم فرنساوي وقعدنا وهيا طلبتلنا وجالنا كل واحد قطعه كيك شوكت مع قهوة.. واكلنا وخرجنا نتمشي وحسيت اني نسيت كل حاجة ومبسوط باللحظه السعيده دي ومش عايز ارجع تاني للي كنت فيه.. لغاية لما وقفنا قدام مطعم وقالتلي ممكن لحظه هدخل التواليت هنا واجيلك.. قولتلها اووكي وهيا سابتني ودخلت وانا واقف بتفرج ع المكان وابص ع الرايح والجاي وجه ف بالي الموبايل.. قولت اشغله واتفرج عليه.. وبمسكه ومستغربه.. مهو كان اول اصدار م الايفون.. وفتحته ولقيته فتح ولقت شبكه وكله تماااام ولقيت الماسيجااااات عماله تيحي ورا بعض كتيرررررر وكلها من رقم واحد بس انه حاول الاتصال بيا.. وانا قولت مش هتصل بيه ولا هطلع م المود الحلو دا.. وشوية ولقيت الرقم دا بيرن عليا.. وبقيت متردد ارد ولا ولا ولقيتني بفتح وبحط التليفون ع ودني ومبتكلمش.. ولقيت صوت اختي.. الووه الووه.. انت فين.. عشان خاطري اتكلم.. انا من غيرك هموووت.. ومنهاره ف العياط.. ولقيتني بقولها.. ما احنا موتنا خلاص.. لقيتها بتعيط اووي.. وبتقولي متسبنيش عشان خاطري.. طب خدني معااك ومتسبنيش معاااهم.. وانهارت عياط.. وانا صوتها خلاني ضعفت اوووي وقولتلها لو قولتلك توعديني متحيبيش سيرة لحد.. قالتبي وخياتك عندي ماهقول لحد ابدا.. روحت قولتلها ع العنوان.. وقولتلها انتي هتيجي ازااي.. قالتلي هتصرف واجيلك.. قولتلها لا انتي ظبطي امورك ولما تبقي مستعده للسفر قوليلي وانا هحجزلك باسمك وانتي تروحي هتلاقي الحجز وتركبي وتيجي لغاية هنا وانا هقابلك بالعربية.. قالتلي حاااضر.. روحت قولتلها</p><p></p><p>انا: بت يا هبه.. هوا رقم الموبايل اللي بتكبميني منه دا بتاع مين</p><p></p><p>هبه: بتاعي انا</p><p></p><p>انا: اي دا جبتيه امتي وازاي.. احنا لسه كنا مع بعض من كام يوم.. جبتيه امتي</p><p></p><p>هبه: بعد ما حصل اللي حصل وانت اخدت العربيه وجريت وكلنا قومنا اخدنا بعضنا وركبنا القطر ورجعنا وكل واحد رااح ع بيته وانا منهارة طبعا ومش لقياك جنبي اتحامي فيك.. جه ف دماغي ان العربيه دي بتاعة جوز مي.. قومت خرجت بسرعه م البيت واخدت تاكس لبيت مي وطلعت لقيتها هيا و حماتها وجوزها المايع دا.. وشكلهم كانوا متخانقين لان وشهم كان باين عليه.. ولما سالتهم عنك وان العربيه كانت معاك.. قالولي انك جيت ومشيت بس.. بس الواد المايع دا جوز مي اول مره يطلع ليه لازمه وهوا اللي قالي لو عاوزة تعرفي مكانه كلميه واداني موبايل تاتش كدا وقالي لو هوا عايز يشوفك هيقولك ع مكانه.. وبقيت بتصل بيك كل لحظه والتليفون مقفول وانا بنهار كل يوم عن الاول</p><p></p><p>لغاية لما لقيت جاتلي رساله ان تليفونك اتفتح ومصدقتش وكلمتك ع طوول.. وكويس انك كلمتني انا قلبي كان بيتقطع كل يوم وانت مش جنبي</p><p></p><p>انا: خلاص وقت ما تظبطي امورك وتقدري تسافري قوليلي وانا هحجزلك واقولك تركبي منين وساعتها بس هتعرفي انا فين</p><p></p><p>هبه: خلاااص وانا كلها بكرا ولا بعده بالكتير وهكلمك بس متقفلش تليفونك تاني</p><p></p><p>انا: خلاص مش هقفله بس ياريت الكلام يفضل بيني وبينك</p><p></p><p>هبه: طبعا بيني وبينك بس ما انا ملييش غيرك انت</p><p></p><p>وقفلت السكه وحطيت التليفون ف جيبي وبقيت بفكر لما هبه هتيجي هنتكلم ازاي بعد اللي عرفناه دا.. طب هنفضل زي ما كنا اهوات بس ولا عرقتنا هتتطور ويحصل زي حصل للي قبلنا ومفوقتش غير ع ايد دكتورة مارينا بتمسكني من ايدي وبتقولي يالا بينا.. وانا مسكت ايدها وابتسمت وقولتلها يالا بينا.. وفضبنا ماشيين زي اي اتنين عشاق وماشيين نتكلم والحب كبر بينا ف اللحظه دي.. وقولتلها</p><p></p><p>انا: اومال مين اللي كان مع مارينا بنت اختك دا</p><p></p><p>د. مارينا: دا مايكل.. اخوهااا</p><p></p><p>انا: مممم عشان كدا كان جاي يتخانق معايا.. فاكرني بعاكسها</p><p></p><p>د. مارينا: مايكل طيب اووي بس بيحب اخته اووي وبيخاف عليها</p><p></p><p>وانا سمعت الكلمه دي ومشاعري لاختي اتحركت اكتر وحبيت خوفي عليها واكون اخ بيحب اخته ويخاف عليها</p><p></p><p>انا: طب ابقي قوليله بقااا اني اننا نعرف بعض احسن يشوفني معاكي ويجي يتخانق معايا وضحكت</p><p></p><p>د. مارينا: ضحكت وقالتلي.. لا متخافش خلاص.. وبعدين هوا مش هنا.. امبارح بعد لما جبنا العشا واتعشينا قالي انه طالع سفاري مع اصحابه ٤ ايام ومشي بالليل</p><p></p><p>انا: اي دا.. طب يعني الدنيا فاضيه كدا وسيبانا قاعدين هنا.. متيجي نرةح الشاليه.. وغمزتلها</p><p></p><p>د. مارينا: ضحكت بدلع وكسوف.. بسس بقااا انت لسه زي ما انت</p><p></p><p>انا: انا مبعرفش لما بشوفك بيجرالي اي.. بجد ببقي نفسي افضل جنبك وابصلك ع طوول</p><p></p><p>وهيا اندمجت ف الكلام واتنهدت وقالتلي طيب يالا بينا نمشي بقاا.. ومشينا واخدنا العربية لغاية البيت.. ووصلنا ولقيتها بتقولي تيجي ننزل البحر شوية.. قولتلها اوكي.. قالتلي خلاص انا هطلع البس المايوة وانت ادخل البس المايوة ونتقابل وننزل سوا</p><p></p><p>ودخلت لبست المايوة وخرجت وشوية لقيتها خارجه لابسه مايوة قطعتين فتله وجسمها منور ولحمها بيتهز مع اقل حركه تتحركها وشوفتها كدا وصفرت وقولتلها اي الحلاوة دي كلها.. انا حاسس ان القمر نزل وماشي معايا ع الشط.. ضحكت بكسوف وقالت لي بطل بقاا كلامك دا بتكسفي اووي بجد</p><p></p><p>ولقينا مارينا بنت اختها جاية علينا وبتبصلي وبتقولي.. لااا دا احنا بقيناااا عااال العاااال اووي وحلقت وبقيت موز وضحكت.. وانا قولتلها البركه بقااا ف مرمر هيا اللي بجمالها دا خلتني انسي اي حاجة.. ود. مارينا اتسكفت اووي.. وبنت اختها اخدت بالها وقالت.. مرمر.. وجمالها.. ممم. وبصت لخالتها د. مارينا. وقالتلها لااا دا احنا لازم نقعد نتكلم كتير ياخالتوو بقااا.. وهيا قالتلها بس يابنت بقاا نتكلم ف اي.. مفيش حاجة.. قولتلها هو احنا هنقعد نتكلم كدا كتير يعني.. ورحت مقرب من د. مارينا وشايلها ع دراعاتي ورايح بيها ناحيه البحر وهيا مسكت بايديها حوالين رقبتي وبقت تقولي بس يامجنووون وبتهز ف رجلها وانا بجري بيها ناحيه البحر وهيا تحط وشها ف صدري وتضحك بكسوف.. وبنت اختها قالت.. لااا انا هلبس المايوة واجيلكوو.. وجريت ع الشاليه بتاعهم وانا ود. مارينا حاضنين بعض وش ف وش وبلف بيها ف الماية وعمينا ف عنين بعض وبتقول احلي سيمفونيه حب.. وزبي لاول مرة بعد اللي حصلي احسه بيقف وبيهيج وبقاا بيخبط ف كسها وهيا بتبصلي بمحن اووي وتقولي.. بس بقااا اتلمه ولم بتاعك دا بدل ما المهولك.. قولتلها مهو معذور قدام الحلويات دي كلها وايدي ع طيازها الملبن وقفش لحم طيازها اووي بايدي وبلزقها ف زبي اووي وهيا.. امممم بسسس حااسب كدا.. اوعي ابعد بتاعك كدا.. ولقينا بنت اختها جايه لابسه مايوة قطعتين زي بتاع د. مارينا خالتها فتل بردوو والبنت بزازها واقفين زي الرمان وجسمها ممشوق ووراكها وطيزها العريضه بيهزوا وهيا جايه تجري علينا ودخلت الميه</p><p></p><p>د. مارينا: بس اوعي سيبني كدا البنت جايه علينا..</p><p></p><p>وبعدت عني وبتبص ع زبي وبتقولي.. خليه ينام البتاع دا البنت هتشوفه وبتضحك</p><p></p><p>قولتلها منا معذور بقااا وانت السبب</p><p></p><p>والبنت دخلت وبقيت بعوم واشيل د. مارينا والف بيها وارميها ف البحر وهيا تضحك وبنت اختها تركب ع ظهري وتقولي سيب خالتو.. وانا الف ايدي واجيبها قدامي وارميها ف الميه وبقينا بنلعب ونضحك وبقيت مبسوووط فشششخ وفضلنا كدا لغاية لما تعبنا م اللعب وقولنا نخرج نتغدي بقاا</p><p></p><p>ود. مارينا قالتلي انت تروح تاخد شاور وتيجي نتغدي كلنا عندي ف الشاليه.. وفعلا هرجنا وانا روحت وهما روحوا ودخلت اخدت شاور ولبست شورت وتي شيرت كات وروحتلهم وهما اخدوا شاور ولقيت د. مارينا وبنت اختها لابسين شورت فيزون وتي شيرت كات وجسمهم كله واضح ومرسوم ودا عادي بقااا احنا ف شرم والحياه عادي.. وطلبتلنا اوردر كله سمك وجمبري وكابوريا وسي فود.. واكلنا كلنا اووي.. وقعدنا ولقيت مارينا الصغيرة بتقول انها تعبانه وهتنام شوية وسابتنا وطلعت وقعدت انا ود. مارينا نحضن ف بعض وهريين بعض بوووس وتحسيس.. ولقيتها بتقولي بس بقا كفاية انا جسمي واجعني.. قولتلها تحبي اعملك مساج.. بصتلي اووي وقالتلي يارييت بجد بس تعمل مساج بادب وضحكت وانا ضحكت ودخلنا اوضتها وقلعت وفضلت بالاندر الفتله ومن غير سنتيان ونامت ع بطنها وانا جيب زيت بتاعها وحطيت ع ظهرها وبقيت بدعك حسمها الناعم اووي وطري اووي لغاية لما بقيت بدعك طيازها بحنيه ووراكها وهيا بدئت تنهج وتتنهد وانا نزلت بجسمي عليها وزبي بقاا بيخبط ف طيزها وهيت بس كفاية عشان خاطري.. اااه بسس بسسس.. اممم.. قوم كفاية انا مش مستحمله.. ااااه وطلعت زبي م البوكسر وبقيت بمشية بين طيازها وهيا تشهق وتفتح ف وراكها اووي ونزلت زبي وبقيت بحرك راسه بين شفايف كسها وهيا تلم وراكها ع زبي بين شفايف كسها وتقفل عليه اووي وتزووم وكسها بقا حنفيه مفتوحه وبقيت بزوء راس زبي براحه لغاية لما راسه دخلت بالعافيه ف خرم كسها الضيق كانها بنت بنوت.. وهياا طلعت اااه منها هيجتني وكتمت نفسها ف السرير وحسمها بيترعش ودخلت زبي شوية شوية لغاية لما لقيتني بنيك فيها وببوس ف رقابتها وهيااا.. اااه امممم امممم اااييي براااحه عليا ااااه بشويش مش قادرة.. وانا بقولها انتي ضيقه اووي.. وهيا تقولي محرومه من زمان.. ااااه ااااه.. وبقيت بنيك فيها لغاية لما هيا جابتهم كذا مرة ورا بعض وجسمها هدي وبقيت برزع فيها وحشرت زبي ونزلتهم ف كسها وهيا حست بلبني بينزل ج اها لقيتها بتوحوح اووي وكسها بيعصر اووي ف زبي وتااااان م المتعه.. وقومت من علسها واترميت جنبها واخدتها ف حضني وبقيت بحسس ع وشها والعب ف شعرها وابوسها ف خدودها وهيا حضناني اووي وتقولي انا مش كدا.. عشان خاطري متشوفنيش وحشه.. انت اول حد اسلمله نفسي كدا.. فيه كتير حاولو بس انت اللي انا ضعفت قدامه.. روحت حطيت ايدي ع بوقها وقولتلها.. هشششش متكمليش.. انتي احلي واجمل وانضف واحده انا عرفتها.. ولو ينفع اتحوزك دلوقتي هتجوزك.. وبصيت ف عنيها اووي برومانسية وقولتلها تتجوزيني.. بصتلي اووي ف عيني وقالتلي بحد ياريت ينفع وحطت راسها ف حضني اووي وانا بوستها وعملت معاها واحد تاني اجمد م اللي قبله وخلصت وقالتلي يالهووي يا مجنون احنا نسينا نفسنا ونسينا البنت.. قوم البس بسرعه.. وانا لبست وهيا لبست وقولتلها انا مش هبعد عنك لحظه وهيا حضنتني وقالتلي ياريت بحد متسبنيش انت عوضتني ع الحب والحنيه والحرمان اللي كنت فيه</p><p></p><p>وتليفونها رن.. وردت.. وقالت طب خلاص خلاص بكرا هكون عندكو..</p><p></p><p>قولتلها في اي.. قالتلي مفيش بس فيه بكرا طلبيه حايه ولازم انا استلمها بنفسي وامضي واديهم الفلوس.. بس مش مشكله هوا يوم والتاني هبقي هنا والمهم اني خلاص هشوفك تاني صح</p><p></p><p>قولتلها انتي بس متزهقيش مني.. وبوستها وقولتلها يالا بقاا عشان تلحقي تروحي</p><p></p><p>وسيبتها وخرجت قعدت قدام البحر افتكر لما كنت بفكر انتحر وافتكر لما كنت مبسوط ف نفس البحر م د. مارينا وضحكت ولقيت تليفوني بيرن واختي بتقولي جاهزة.. تحب اسافر امتي.. قولتلها انهارده هقولك تركبي منين.. واتصلت ع د. مارينا وقولتلها ممكن وانتي ف المحطه تحجزيلي تذكرة م القاهرة لشرم باسم هبه وتعرفيني.. قالتلي كويس انك قولتلي دلوقتي انا ف المحطه اهوه هاكد الحجز واقولك.. وفعلا حجزت وقالتلي تم الحجز.. وانا كلمت اختي وقولتلها تركب منين والساعه كام وقفلت معاها.. واختي كانت هتركب بالليل وتوصل الصبح وبقيت قاعد مش عارف لما اشوفها وعنينا تيجي ف عنين بعض هنعمل اي وقعدت سرحااان شوية كتير وشوية لقيت مارينا الصغيرة جايه عليا وبتقولي اي ياعم انت لسه سرحااان.. لا اوعي تعملها تاني وتنتحر انا مفييش صووت اصرخ تااني لحد يلحقك.. وضحكت وانا ضحكت وقولتلها لا خلاص متخافيش قاعد ع قلبك.. وقالتلي اومال فين خالتو انا صحيت ملقتهاش.. قولتلها ع اللي حصل وانها يوم والتاني هتكون هنا ولو احتاجتي حاجة انا معاكي متخافيش.. لقيتها بتقولي يعني خالتو سافرت واخويا ف سفاري ٤ ايام وانا قعد لوحدي.. انا بخااف ابات لوخدي.. قولتلها متخافيش انا ف الشاليه اللي جنبك ولو فيه حاجة خدي رقمي كلميني.. قالتلي لاا انت تيجي تبات معايا ف الشاليه لغاية لما خالتو ترجع.. قولتلها خلاص متخافيش انا هبات معاكي ف الشاليه.. وقعدنا نرغي كتير وتكلمني عن معرفتي بخالتها وكدا ولقيتها بتقولي متيجي ندخل ف الشاليه بقاا ونكمل كلامنا.. وقومت دخلت معاها وهيا جابتلنا مكسرات وشيبسي وحاجات كدا وقعدت معايا وقعدنا نتكلم ولقيتها بتقولي شكلنا هنبقي اصحاب.. قولتلها وماله نبقي اصحاب.. قالتلي طب بص انا هقولك ع حاجة بس اوعي تروخ تقول لخالتوو.. قولتلها متخافيش مش هقولها.. قالتلي طب استني.. ودخلت المطبخ ورجعت معاها ازازة خمرة شكلها شيك اووي وشكلها غاليه كمان ومعاها كوبايتين ازاز فيهم تلج.. وقالتلي بص انا نفسي اشرب.. وانت هتشرب معايا بس زي متفقنا دا سر.. قولتلها جبتيها منين دي.. قالتلي دا مايكل حايبها معاه وانا سرقتها من وراه وضحكت كدا.. قولتلها طيب هنشرب بس مش كتير.. وصبت وشربنا كاس ف التاني ف التالت ومعرفناش شربنا قد اي ولقيتها سكرت وبتضحك وتتطوح وانا حاسس اني منمل.. ولقيتها بتقولي انت بتحب خالتوو.. قولتلها اووي.. قالتلي مهو كان باين عليكوو الحب.. وضحكت.. قولتلها ازاي مش فاهم.. قالتلي ف الاوضه.. منا سمعت صوتكو وبصيت من خرم المفتاح ف الباب وشوفتكوا ع فكراا.. بصتلها اووي.. لقيتها بتقولس متخافش اعتبر سرك ف بير.. هديت شوية.. وقولتلها اعمب اي ما خالتك زي ابقمر وبشوفها بضعف.. قالتلي يابختها بيك.. نفسي حد يحبني زيها كدا.. قولتلها انتي شبهاا اووي وقمر وهتتحبي.. لقيتها نطت ع حجري ومرة واحده بقت بتبوس ف شفتيفي وطيزها بتفرك ف زبي وحسيت زبي بقف وهيجت وتاثير الخمرة اشتغل ولقيتها نزلت قلعتني الشورت ومسكت زبي تمص فيه زي المجنونه.. روحت قومتها وبقست بقفش ف بزازها وافرش ف كسها وهيا سكرانه وهايجه ولقيتها لسه بنت.. روحت منيمها ع بطنها وبقيت ببعص خرم طيزها ولقيته لسه مقفول.. وبقيت بدخل صباع والتاني والتالت وهيا سايحه واهاتها ماليه الشاليه.. وقالتلي ممكن تدلق شوية خمرة ف طيزي.. وصبيت شوية خمرة ودخلتهم ف طيزها وهيا تزووم وتوحوح وحطيت زبي ع خرم طيزها ودخلته مره واحده وفتحت طيزها وهيا صرخت وعضت ف الانترية وانا كملت نيك ومش حاسس باي حاجة وهيا ااه اامممم ااييي تخين اووي اااه براحه اااه كبير بيدخل جووه اااه حساه ف بطني اووف اااه وفضلت كدا وهيا نطرت كتير لغاية لما نزلتهم ف طيزها ومحسناش بنفسنا غير متاخر اووي وقامت وانا قومت بصيتلي اووي وانا بصيتلها ولقيتها اتخضت ونزلت فشخت وراكها وفتحت كسها بايها وبتبص تشوف شرفها راح ولا لسه ولقت نفسه لسه بنت.. غمضت عميها وهديت شوية واخدت نفس.. وحست بلبني بينزل من طيزها وحرقها وقالت ياااح وبترفع طيزها واللبن نازل منها.. بصتلي وقالتلي اي ياعم كل دا.. اومال لو مكنتش نزلت مرتين ف خالتو كنت عملت فيا اي.. قولتلها كنت موتك.. وضحكت وانا ضحكت ودخلت انا وهيا الحمام ناخد شاور سوا ونيكتها ف طيزها تاني تحت الدش وخرجت مبسوطه وانا كنت مبسوط وقولتلها اطلعي نامي بقااا.. ونامت وانا جنبها ع السرير وحاضنين بعض اووي لغاية الصبح.. وصحيت ع الظهر كدا ع صوت موبايلي بيرن.. قومت رديت لقيتها اختي</p><p></p><p>انا: الووو.. اي ياهبه.. انتي فيين</p><p></p><p>هبه: انا خلاص قدامي ساعه واوصل.. انت هتبقي فيين.. هنزل الاقيك قدامي يعني ولا اي</p><p></p><p>انا: مكان ما هتنزلي هتلاقيني واقفلك متخافيش.. يالا انا هقوم البس وانزل استناكي.. باي</p><p></p><p>وقفلت معاها وببص جنبي ولقيت مارينا الصغيرة نايمه زي الملاك جنبي.. بوستها وهيا صحيت بصتلي وقالتلي.. صباح الخير.. قولتلها صباح العسل ياقمر.. قالتلي اي رايح فيين.. قولتلها معلش ظروووف ولازم امشي.. لقيتها قامت قعدت ع سرير وقالتلي هتسبني لوحدي.. قولتلها معلش غصب عني.. قالتلي طيب انا هكلم خالتو اشوفها.. واتصل ع خالتها د. مارينا.. وقالتلها هتيجي امتي ياخالتو.. قالتلها د. مارينا هوصل انهارده بالليل.. وقفلت معاها وقولتلها اهوه اطمني بقااا. وسيبتها ورجعت اخدت دش ولبست واخدت العربية وطلعت ع موقف السوبر حيت.. وسالت ع الرحله وقالي ع وصول.. وانا واقف لقيت الاتوبيس داخل وقلبي بيدق ومش عارف اي هيحصل لما نشوف بعض.. والاتوبيس وقف والباب اتفتح والناس بدئت تنزل وانا عيني عليهم.. لغاية لما لمحت اختي نازله.. روحت قربت وهيا شافتني قامت جريت عليا وحضنتني اووي واترمت ف حضني ومكلبشه فيها اووي زي العيل اللي كان تايه ومصدق لقي امه.. وبدئت تعيط وهيا حضناني وانا حاضنها.. وقولتلها تعالي ياهبه تعالي نمشي.. وركبنا العربية واحنا ماشين</p><p></p><p>طبعا هديتها وهيا بتعاتبني اني مشيت وسيبتها وملهاش غيري والكلام دا.. قولتلها طيب انا عاوز اعرف ازاي احنا طول الوقت دا منعرفش حاجة.. وازاي الكلام دا.. وازاي عوزينا كمان نبقي زيهم وهيا ساكته وبتنهنه م العياط.. لغاية لما وصلنا الشاليه.. وركنت العربية واخدتها ودخلت الشاليه وحضنا بعض تاني.. وقولتلها بصي بقااا انا مش عايز حد يعرف انك قابلتيني.. وبعدين انتي قولتيلهم اي.. قولتليلهم انك هتقابليني.. قالتلي لا طبعا.. انا قولتلهم انا مسافره لصاحبتي اسكندرية اقعد يومين اريح اعصابي.. قولتلها ووضعهم اي ف البيت بعد اللي حصل.. قالتلي متاثرين بس عادي يابني.. هما خلاص خدوا ع الوضع دا من سنين.. قولتلها ادخلي انتي بس غيري هدومك دي وخدي دش كدا وبعدين نتكلم.. وانا هروح اجيب اكل واجي ناكل سوا.. وسيبتها وخرجت ولقيت مارينا الصغيرة بره.. قولتلها اي القمر رايح فيين.. قالتلي انا رايحه لمايكل.. هقعد معاه اليومين اللي باقيين له ف السفاري واجي معاه. قولتلها طيب وخالتك.. قالتلي انا كلمتها وقولتلها وهيا قالتلي خلاص مدام رايحه لاخوكي خلاص هاجى بعد يومين تكونوا جيتو وانا اكون خلصت الشغل هنا.. قولتلها خلاص وانا كمان اكون خلصت اللي ورايا.. وسيبتها وهيا مشيت وراحت تركب وانا روحت ع محل اكل وجيبت اكل وحمام وظبطت الدنيا ولقيتني بجيب ازازتين بيرة.. ورجعت ع الشاليه فتحت ودخلت لقيت هبه خلصت حمام وطلعت لافه جسمها بالبشكير وشعرها ف الفوطه وبس.. دخلت وقولتلها ملبستيش ليه.. قالتلي منا مجبتش هدوم معايا.. قولتلها طيب خشي البسي اي حاجة من هدومي.. ودخلت وشوية لاقيتها خارجه لابسه قميص من بتوعي ويادوب نازب مغطي كسها وطيزها بالعافيه.. وخرجت لابساه من غير اندر ولا سنتيان وشوفت حلماتها اللي باينه ف القميص وفتحاه شوية وبزازها باينه ووراكها كلها قدامي وطيزها رافعه القميص.. بصيتلها وقولتلها اي دا انتي ملط ياهبه.. قالتلي هو انا هتكسف منك يعني ولا انت غريب عني ولا انت اول مرة تشوفني يعني.. وضحكت وهيا ضحكت وقولتلها يالا ناكل بقاا.. وحطينا الاكل وبقينا بناكل اووي ومبسوطين اننا سوا وبنبص لبعض وهيا مش مصدقه اني قدامها تاني ولا انا مصدق اني شوفت اختي تاني وخلصنا وشيلنا الاكل وقعدنا وانا جيبت البيرة وصبيت وبشرب وهيا بصالي.. قولتلها اي عايزة تشربي ولا اي.. قالتلي انا مجربتش بس معاك اعمل اي حاجة.. وصبيتلها شوية وداقتها وقالتلي يععع مره اووي.. قولتلها لما تشربي تاني هتتعودي وتحبيها.. وبدئت تشرب بوء ف التاني ف التالت واتعودت وبقت تشرب وانا بشرب لغاية لما خلصنا الازازتين.. وهيا بان عليها السكر.. وبدئنا نتكلم وسيرة الموضوع اتفتحت.. وقولتلها انتي اي رايك ف اللي سمعناه دا</p><p></p><p>قالتلي بص انا حابه فيك اخويا اللي بحبه واتحامي فيه وحابه فيك كشاب شهامتك ورجولتك وكل حاحة واتمنيتك ف اوقات اخويا زي ما انت وكمان اتمنيتك انك تكون مش اخويا عشان تكون ليا كزوج</p><p></p><p>قولتلها وانا بحبك وانتي عارفه بس مش عارف ازاي دا.. وبدىنا نقرب لبعض وشفايفنا تروح لشفايف بعض وبقينا بناكب شفايف بعض برومانسية واحسس عليها وهيا سلمت بسهوله.. يمكن عشان البيرة.. يمكن عشان بعيد وبراحتنا.. يمكن عشان كل حاحة بانت لينا.. بس اللي عارفه اني بقست عاوزها اووي وهيا عوزاني اووي.. وقلعت القميص ف لحظه ومخدناش وقت اني انيكها ف طيزها زي ما متعودين وهيا اتبسطت اووي ونمنا ف حضن بعض لغاية المغرب كدا وصحينا.. لقيتها اتخضت زي اللي مكانتش حاسه.. وقامت تبص لكسها اووي وتقولي انت عملتها صح.. فتحتني.. قولتلها لا انتي زي ما انتي انا مقدرتش ياهبه اجي جنب شرفك وافتحه مقدرتش.. وهيا حضنتني وقالتلي كويس انك معملتش كدا انا لسه مش مستعده لكده بصراحه.. قولتلها ولا انا.. وخدتها وخرجنا اتفسحنا واتبسطنا ورجعنا ع الشاليه وبقينا بنبص لبعض برومانسية ونرقص سلوو وزقيتها ع السرير ونطيت عليها وهيا بتضحك وتقولي بس بس يا مجنون هتعمل اي.. قولتلها هدلع اختي حبيبتي وبقيت ببوسها واقفشلها وهيا اندمجت ونيكتها ف طيزها بردوو.. وخلصنا وقالتلي بص انا بجد نفسي تدخله فيا وتفتحني.. انا خلاص موافقه.. قولتلها وانا لو هعمل كدا هيبقي ليا شروط.. ولازم اقولها قدام الكل زي ما قالو كل حاجة قدامنا ولو مش عاجبهم يشوفو حد غيري بقاا.. خلاص مش هبقي تحت ايد حد تاني.. قالتلي يعني عايز تعمل اي.. قولتلها بصي</p><p></p><p>استنوني ف جزء جديد</p><p></p><p><strong>الجزء الثامن</strong></p><p></p><p>وطبعا بعد ما اتكلمت انا واختي بصراحه ف موضوعنا وهي قالتلي انها موافقه ومعندهاش مانع تسلمي نفسها وتسيبني افتحها واخد شرفها بزبي ومش بس كدا لا وانطر لبني ف كسها واحبلها..</p><p></p><p>قولتلها.. انا عمري ما كنت هعمل اي حاجة معاكي من غير رضاكي الاول.. انا بحبك وبخاف عليكي اكتر من نفسك.. لقيتهازبصتلي اووي ومسكت ايدي وبتبص ف عيني وحضنتني بكل حب وبتحك وشها ف رقبتي وبتقولي</p><p></p><p>هبه: وانا عمري ما كنت هلاقي احسن ولا اجمل ولا ارجل منك اسلمله نفسي واجيب منه ولاااد</p><p></p><p>قولتلها خلاص انا لو هعمل كدا فا انا مش هبقي مجرد لعبه.. وعمل زي ما عملوا وكمان اوثل ولادي لنفس الوضع اللي كنت فيه.. ولفيت وبصتلها وقولتلها.. انا انتحرت يا هبه وناس انقذوني بالصدفه.. وعيني دمعت.. وقولتلها شوفتي وصلوني لايه.. ولقيتها بتحضني اووي.. وقالتلي وانا كمان هعمل اللي هتقولي عليه ومن ايدك دي لايدك دي.. روحت فاكك ايديها من ع رقبتي ومسكتها وقولتلها يبقي تعالي نقعد ونتكلم جد.. عشان اللي جاي مش هيبقي محرد شهوة زي الاول.. لااا دا الموضوع دخل ف الجد.. ولقيت هبه زي اللي اتخطفت من كلامي وبصالي وساكته وقعدت</p><p></p><p>انا: بصي يا هبه.. انا لو هعمل دا لازم هقولهالهم الاول ولو وافقوا هننفذ موافقوش وهيبقي احنا معملناش بالعهد وحياتنا هتبقي سودا.. وهنبقي ميتين بالحيا.. عادي انا عشت الايام السودا دي وجربت الانتحار.. وممكن اعيشهم تاني.. بس هل بقاا هما هيقدروا يعيشو الحياه دي ولا اي.. فهمتي</p><p></p><p>هبه: بص هوا انت كلامك عاجبني اووي وشايفه فيك كدا وانت بتتكلم انك راجل وليك كلمتك ورايك.. وانا معجبه بيك اووي وانت بتتكلم.. بص انا موافقه ع كل حاجه واللي هتقولي عليه هنفذة</p><p></p><p>انا: حلووو اوووي وانا مش عايز غير كدا… اللي اقولك عليه تنفذيه بالحرف الواحد.. ولا كلمه زياده ولا كلمه ناقصه.. فاهمه.. وبصتلها اووي.. وهيا هزت دماغها بالموافقه</p><p></p><p>قولتلها بصي انتي هتركبي انهارده وتروحي.. وتقوليلهم زي ما هقولك كدا</p><p></p><p>انا: اول لما تدخلي تندهي ع امك وعلي جوزها دا ابن شيخ البلد اللي كنت فاكره ابويا وطلعت بيداري عليا ان خالي يبقي ابويا.. وتقوليلهم انك اتكلمتي معايا ف التليفون.. هاااه.. اتكلمتي معايا متقابلناش.. ركزززي.. وقولتيلي ارجع.. قولتلك عشان ارجع ليا شروط يا اما مش هرجع وكل واحد يعيش حياته بطريقته بقااا… وشوفي هيقولولك اي ومتقوليلهمش امك انتي اللي هتكلميني.. لا انا اللي بتصل بيك من ارقام غريبة.. وانتي متعرفيليش رقم.. اتفقنا.. قالتلي اتفقنا.. قولتلها خلاص انهارده توصلي تكلميهم وشوفي هيقولوا اي وابقي عرفيني ف الخباثه كدا.. قالتلي تمااام.. واخدتها وطلعنا ع سوبر جيت ولقيت فيه باص طالع بعد نص ساعه وحجزتلها فيه واديتها شويه فلوس ف ايديها عشان تركب تاكس ع طوول للبيت… والباص اتحرك وانا اخدت العربيه ورجعت ع شاليه وركنت العربيه وداخل الشاليه بتاعي ولمحت الشاليه اللي جمبي بتاع د. مارينا منور.. طب ازاي.. دي هيا سافرت تستلم شغل والبت كلعت لخوها السفاري ومفيش حد.. قولت اقرب اشوف في اي.. وبتسحب ولقيت عربيه د. مارينا عند الباب.. اي دا هيا جات ولا اي.. وفتح الباب لقيته فتح.. ودخلت ولقيت د. مارينا وكانت لسه داخله ع طووول.. قولتلها اي دا انتي جيتي.. قالتلي اااه هيا البنت مش هنا فعلا.. قولتلها اه سافرت لمايكل ف السفاري وهتقعد معاه اليومين الباقيين وهيجوا.. لقيتها حط ايدها ع بزازها الملبن وخدت نفسها كدا وهديت.. قولتلها اي في اي.. قالتلي هتعرف بعدين.. بس عيزاك كدا تروح تاخد شاور حلو اووي كدا.. وبتغمزلي بعنيها.. وارتاحلك ساعه وتعالي اكون ظبطت الدنيا.. بصتلها اووي وقولتلها دنية اي دي اللي هتظبطيها.. وهتظبطيها ازاي يعني.. لقيتها بتزوئني بدلع ومياصه وتقولي يالا بقا متبقاش رخم.. متعطلنيش عايزة الحق اخلص بقااا.. وانا خرجت وانا بضحك وهيا خرجتني وقفلت الباب وانا رجعت ع الصيدليه ودخلت وببص ولمحت شاب ابيضامي كدا وشكله شكل الدكاتره كدا.. روحت داخل عليه.. مساء الخير</p><p></p><p>د.: مساء النور.. اتفضل محتاج اي؟</p><p></p><p>انا: بص احنا شباب زي بعض.. انا انهارده عندي سهرة للصبح مع صاحبتي.. وعايز اعمل شغل اوروبي ادخل بيه كاس العالم.. لقيته ابتسم وضحك وقالي بص انا هجيبلك حاجة ضرب نار.. دا شغل مستورد ع ابوة.. قولتله اي يا دكترة انا جي اجيب علاج مش جاي اجيب افيون.. وضحكت وهوا ضحك.. قالي لحظه. ودخل ورجع معاه حبايه مطيوله وحبايه مدورة.. وقالي خد المدورة دي قبل العلاقه بساعتين او ساعه ونص ع الاقل.. والتانية دي تاهدها قبل العلاقه بساعه.. قولتله بقولك اي يا دكترة.. ممكن كوبايه ميه.. لقيته بصلي اووي وقالي حاضر.. وجابلي الميه وانا روحت رافع الاتنين سوا وقلتله خليهم يشغلوا بعض بقااا وضحكت.. وحاسبته ومشبت رجعت الشاليه.. ودخلت طلعت شفرات وحلقت زبي ونعمته وبضاني وتحت باطي.. وشاور ولوشن واخر دلع.. ولفيت جسمي ف البرنس وطلعت اترميت ع ظهري ع السرير وخدني ونزب وطلع ونزل وطلع وكنت سحبت ف النوووم وجسمي ارتخي خالص وف عز نومي لابس فرعوني وواقف انا والملك قدام بعض وبنتكلم</p><p></p><p>الملك: شئت ام ابيت سوف تقوم بالعهد ولن تستطيع التراجع</p><p></p><p>انا: انا لو هوافق هيبقي بشروطي ولو عاجبك ماشي مش عاجبك يبقي انا ونصيبي</p><p></p><p>الملك: دعني استمع الي تلك الشروط اولا</p><p></p><p>والملك حاطط ايديه الاتنين ورا ظهرة وراسه مايله لقدام شاوية وبيتحرك ف الاوضه</p><p></p><p>انا: بص انا عارق ان العهد دا اني لازم افتح اختي واعاشرها وجيب منها ***** وتستمر المسيرة</p><p></p><p>بصلي الملك وهز راسه باعجاب وقالي.. نعم. هو ذلك اذن</p><p></p><p>قولتله: وانا موافق انفذ دا بس بشروطي وطريقتي</p><p></p><p>بصلي واستعجب وقالي.. ما هي اذن تلك</p><p></p><p>قولتله انا هدخل ع اختي بلدي وقدامهم كلهم واخليهم يعرفوا انها شريفه.. ولو حتي هما عارفين كدا ومتاكدين منه.. انا حابب اني اعمل كدا.. وانا مش هعاشرها معاهم. انا هفتحها واسيبها ترتاح..</p><p></p><p>بصلي الملك وهز كتفه وقالي.. لا يوحد مشكله ف ذلك.. هيا نفذ</p><p></p><p>قولتله لا مهو لسه انا مخلصتش كلامي.. انا عايز اخواتي من خالاتي.. وبردو هدخل عليهم زي اختي واسيبهم.. بس بعد كدا هنيكهم وانزل فيهم</p><p></p><p>بصلي ومستغرب.. وقالي وما المشكله ف ذلك.. افعل ما تشاء مع اي امراءه تريدها انت.. المهم ان تفي بالعهد..</p><p></p><p>قولتله يعني انا لما انيكهم كلهم هيحبلوا كلهم.. ولا اختي بس اللي هتحبل عشان العهد والباقيين لااا..</p><p></p><p>بصلي باعجاب وقالي.. ممممم سؤال مكير من ولي عهد فطين .. وقالي ماذا تريد انت.. قولتله كلهم يخلفوا.. انا عايز عيال كتير وكلهم يخلفوا من بعض واعمل اسره كبيرة.. قالي اعتبر طلبك مجاب.. ورفع صباعه وقالي.. ولكن العهد اولا.. يجب ان تقدم اختك قربان للعهد وتجعلها حامل.. بعد ذلك لك ما طلبت.. قولتله وانا سوف افي بالعهد</p><p></p><p>جه عليا ووقف قدامي وبصلي اووي وبصيت ف وشه ودققت حسيته فرعون بجد زي ما مرسومين ع المعابد.. حاجة عظمه ع عظمه.. وقالي وانا سوف اجلب لك هديه سوف تجعلك صاخب روح ملكيه ولك جاذبيه.. وفتح صندوق مرسوم عليه صور فرعونيه زي صندوق مجوهرات.. وفتحه ولقيته كله دهب وفضه.. ومد ايده جاب سلسله فضه شيك اووي.. عبارة عن السلسله كلها جعارين صغيرة اوووووي ماسكه ف بعضها والسلسله لغاية قبل نص صدري كدا ومتعلق فيها جعران ومن بره جسمه خرزا زرقاا شفافه جميله اوووي.. ومسكها ولبسهالي.. وقالي.. هذي هديه مني لك.. وانا قولتله.. وانا قبلت هديتك ايها الملك.. ولقيته بيفتح دراعاته ونوووورررر ابيض اوووووي وقمت مفزووع وعرقاااان وقلبي بيدق اووي.. وتقريبا الحبيتين اللي اخدتهم ف الصيدليه اشتغلوا.. قومت وقولت انا ادخل اخد دش ميه بارده كدا والبس عشان اروح لد. مارينا.. وقمت بقلع البرنس.. ولقيت السلسه ف رقبتي.. احااااا.. هوا انا هتجنن لوحدي ولا اي.. وبقيت ببص لنفسي ف المرايه والسلسله ف رقبتي وشكلها عاجبني وببص للخرزا الزرقا ااووي ولمعانها ف المرايا مع الضوء حلو اوووي.. وانا مركز اووي.. حسيت الخرزا دي بتلزق ف صدري اووي… وحاسس انها بتحركني وكان اللي جواها دخل فيا.. بس زي منا ف وعيي.. بس بقيت بخد نفسي اووي وحاسس اني رئيس الجمهوريه ف نفسي.. واخدت الدش بمعلمه وخرجت لبست واتشيكت وماشي رايح للشاليه بتاع د. مارينا.. وماشي بكل ثقه كاني ملك.. وروحت خبطت ولقيتها فتحتلي ولابسه روب خفيف عليها وعامله شعرها وحاطه ميكب وشكلها زي عروسه ف ليله فرحها.. ودخلت حضنتها اوووي وببص لقيت السفرة عليها ٣ شموع منوره والاكل مرصوص بشياكه وجو اخر رومانسية.. وقلعت الروب ولقيتها لابسه لانجيري قطعه واحده ويعتبر الجسم شبك ومغطي بطنها بس وبزازها يادوب فتله مغطياهم ونازل منه فتله من قدام داخله فيه شفايفه كسها وطيازها وبس.. وانا بصتلها اووي وقولتلها انتي حلوة اووي.. قامت لفت قدامي وقالتلي اي رتيك.. قولتلها بجد تجنني .. قامت شدتني من ايدي وقالتلي طيب تعالي ناكل سوا.. وقعدنا ناكل ونبص ف عنين بعض.. قولتلها بس اي الرومانسية دي كلها.. قالتلي كل دا عشانك.. انا مصدقت ان البنت قالت رايحه مع اخوها وانا جيت عشان ابقي معاك اليوم اللي فاضل قبل ما ييجو.. وبقت تاكلني ف بوقي وانا اكلها ف بوقها لغاية لما خلصنا ولقيتها جايه وجايبه ازازة مستورده وقالتلي انا حابه اشرب معاك اووي.. وصبت كاسين وشربنا كاس والتاني والتالت وجسمنا سخن وبقيت ببوس فيها برومانسية وحب وهيا متجاوبه معايا.. ولقيتها بتقولي سيبلي نفسك خالص.. ولقيتها بتقلعني هدومي ملط ونزلت بين فخادي تبوس فيها وتدعك وشها ف فخادي وزبي وتطلع لسانها تلحس ف بضاني وزبي ومسكت زبي مص مص مص وايديها بتلعب ف بضاني لغاية لما خلاص مبقتش مستحمل.. روخت شديتها وبقيت برضع ف بزازها واعضعض حلمتها واشفطهم اووي.. وهيااا تزووم.. امممم ااااه ااااح.. وايدس نزلت لكسها وطبعا متبهدل فشخ من ميه شهوتها.. ونيمتها وفتخت وراكها ولقيت كسها ابيض قشطه وبيلمه اووي من كتر شهوتها وذنبورها باظظ لفوق وخارج من شفايف كسها.. روخت مقرب لساني وبقيت بلعبلها اووي ف ذنبورها وهيا تزوووم اووي وبقيت باكل كسها اكل واعضعض فيه اووي بسناني وهيا تصوت ومسكاني بايديها من شعري لغاية لما قفلت بوراكها الملبن ع دمافي وبقت تزوم وجسمها بيترعش ولحم جسمها بيتهز وطري اووي اووي وبقت تتنهد وتنهج وطلعت اهاتهاااا.. اااه ااااه ااااح.. وطلعت دماغي من بين وراكها ولقيتها شدتني عليها ولفت دراعاتها حوالين رقبتي ومسكت شفايفي تمص وتبوس فيهم وتدوق طعم عسل كسها وزبي عمال يخبط ف كسها لغاية لما حطيت راس زبي ع خرم كسها ولقيتها بتبصلي ف عنيا اووي ووشها الابيض بقا احمى ف ابيض زي الاجانب.. وبتقولي بكل دلع.. براحه عشان خاطري.. براااحه.. ودخلت راس زبي وهيا اتاوهت وبقيت بدخل زبي بشويش واهرجه بشويش وكسها ضيق اووي وزبي شادد لحم كسها اووي وموسعه.. وهييا.. اااه اااي ااااي ااممم براحه عشان خاطري… اااه اااه بتاعك تخين عليا اووي.. ممممم متدخلش كله اووي كدااا… اااه كبير كبير اووي.. ااااي</p><p></p><p>وفضلت انيك فيها برومانسية زي اللي بيعزف ع كمانجه.. لغاية لما للقيت وراكها بتتفتح شوية شوية اكتر وبقيت بنزل عليها اووي واطبع وطبعا كسها مش مبطل تنزيل وانا وهيا بقينا غرقانين ف ميه شهوتها وشفايفنا مش سايبه بعض لغاية لما نزلتهم جواها وهيا ضمتني اووي ف حضنها ورجليها لفت ع ظهري وبقت مكبشة اووي وبتوحوح.. يااااح يااااح.. امممم ااااه حلو اووي.. بجد انت حسستني بنفسي تاني.. انا مش عارفه سبتلك نفسي ازاي تعمل كل دا.. قولتلها انا معملتش حاحة انا حيت لقيتك جاهزة وضحكت.. قامت ضرباني بايديها ف صدري بمياصه.. وقالتلي اخص عليك يعني انا غلطانه.. قولتلها دي احلي غلطه ف حياتي.. وشبكنا ف بوسه تانية كلها شهوة ولقيتني بطلع وبنزل عليها تاني وزبي داخل خارج فيها وهيا عننيها غمضت وانا فضلت ارزع وعيا اااه اااه اااي اااي.. اوووف مش قادرة مش قادرة ونطرتهم وانا روحت كابسه للاخر وناطر تاني فيها وهيا حضناني اووي بردوو ولافه رجلها عليا.. وبتقولي احساس حلو اووي وانا حاسه بيهم سخنين بيننزلوا فيا كدا.. مستمتعه اووي.. اوعي تتخلي عني او تبعد عني وتفكرني وحشه.. قولتلها انا بحبك يا مارينا ومش هبعد عنك ابدا.. واحنا ف عز لحظاتنا الرومانسية لقيت تليفوني بيرن.. طلعت زبي بشويش وهيا حطت ايديها ع كسها عشان اللبن ميخرجش.. وقمت رديت.. ولقيتها هبه..</p><p></p><p>انا: اي ياهبه.. خيرر.. قالولك اي</p><p></p><p>هبه: قالولي طيب هما عاوزين يعرفوا انت عاوز اي</p><p></p><p>انا: حلو اووي كدا مدام قبلو انهم يسمعوا يبقي هيوافقوا.. قوليلهم بكرا هيعرفوا انا عاوز اي بس عاوزهم كلهم يكونوا ف البيت.. اللي كنت فاكرة ابويا وامي وانتي كمان ياهيه وبنت خالتي وبنت خالي اللي هيا بنت خالتي اصلا وكلهم اخواتي م الاب</p><p></p><p>هبه: ماشي انا هقولهم.. بس فهمني هتعمل اي</p><p></p><p>انا: هتعرفي معاهم بكرا.. بس لازم كلهم يبقوا متجمعين.. ولما يتجمعوا بكرا ابقي عرفيني كدا بيني وبينك</p><p></p><p>هبه: حاضر.. هبقي اتصل بيك</p><p></p><p>وقفلت مع هبه وقعدت افكر انا هعمل اي..</p><p></p><p>وهبه قفلت معايا وخرجت من اوضتها وندهت علي امها</p><p></p><p>هبه: ماماااا.. ياماماااا</p><p></p><p>امي: اي يابت مالك.. في اي..</p><p></p><p>هبه: اخويا وافق انه يجي بس ليه شرط وشرطه هيقوله بكرا بس بردوو شارط ان خالتي وبنتها وبنت خالي كمان.. قصددي بنت خالتي واختي كمان ما خلاص بقا يا ماما كل حاجة بانت وخلاص.. المهم انه عايزك انتي وجوزك وخالتي والبنات تبققوا قاعدين عشان هيقول اللي عنده قدام الكل زي ما مرات خالي.. قصدي مرات ابويا الحقيقي بقاا قالت كل حاجة قدامنا</p><p></p><p>امي وقفت باصه لاختي كدا شوية وقالتلها طيب هبلغهم واقولك ردهم اي وتبقي تقوليه لاخوكي.. وقوليله مهما حصل فا انا امه بردوو وهوا ابني وانا عايزة اشوفه.. قوليله يا وسخ امك بتقولك وحشتها وعايزة تحضنك.. وقامت مدمعه</p><p></p><p>هبه: خلاص لو كلمني هبقي اقوله.. اصل انا معرفلوش رقم.. دا هوا اللي كل مرة يكلمني من رقم شكل</p><p></p><p>وامي راحت كلمت خالتي ف التليفون وخالتي قالتلها ياختي خلينا نخلص بقاا م الموضوع دا.. انا تعبت والبت بنتي قافله ع نفسها هيا وبنت اختك التانية اللي كانت عايشه مع اخوكي والعيال فاكرينها بنت خالهم ومش طايقين يبصوا ف وش حد مننا .. خلينا نخلص بقاا ونرتاح.. وانا هقولهم دلوقتي وانهم لازم يكونو موجودين.. يالا سلام</p><p></p><p>وراحت خالتي خبطت ع الباب وقالت من ورا الباب</p><p></p><p>خالتي: يابنات.. يابنات.. بصوا انا عارفه ان الموضوع صعب عليكم لغاية دلوقتي.. بس ابن خالتكم هيرجع بكره وليه شروط هيقولها وطالب اننا كلنا نبقي موجودين والا مش هينفذ العهد وهيمشي تاني.. عشان خاطري تعالوا بكرة واسمعوا هيقول اي.. خلينا نرتاح كلنا</p><p></p><p>وخلصت طبعا تليفون ولقيت د. مارينا خارجه م الاوضه وجاية عليا ومكسوفه اووي عشان كنت لسه بنيكها وانها اخيرا سلمت نفسها ليا.. ولقيتها بتحضني من ظهري وبتحط خدها ع ظهري وبزازها لازقه ف ظهري وايديها لافها ع بطني.. وبتقولي</p><p></p><p>د. مارينا: حبيبي.. اي شاغل بالك.. انت مش مبسوط اني معاك</p><p></p><p>انا: انتي الحاجة الوحيده ف الدنيا دي اللي بتخليني مبسوط وبحس اني بني ادم وعايش وليه لازمه</p><p></p><p>لقيتها بتحضني اووي من ظهري وبتقولي</p><p></p><p>د. مارينا: ياحبيبي انت كل دنيتي ومن غيرك دنيتي تبقي وحشه.. طب تصدق.. والمسيح والمسيح انا محستش اني ست بجد حقيقي غير معاك وف حضنك.. انا متحوزة وكاني مسجونه.. ولا عايشه اي مشاعر ولا احاسيس ولا حتي باخد حقي كا واحده ست ف السرير.. وملقتش دا كله غير فيك انت.. انت الوحيد اللي قبلت اسلمه نفسي.. ومش ندمانه ع فكرا وممكن اعملها تاني وتالت كمان ومش هخليك تبص لواحده غيري..</p><p></p><p>ولقيتها بتلف قدامي وتبص ف عنيا اووي.. وتقولي.. انا مقدرش اشوفك مع واحده تاني وتاخد هيا كل الحب والرومانسية وال… وبصت بكسوف ف الارض.. ورجعت تاني بصتلي.. قالتلي زي ما انا بقيت بتاعتك انت وبس.. ان كمان هتبقي ليا انا وبس.. ولو واحده فكرت بس تقربلك هاكلها بسناني وبتحضنني اووي وراسها ف حضني وانا لفيت ايدي حوالين رفبتها وضميت راسها لحضني اووي وقولتلها انتي عندي بالدنيا كلها.. وقولتلها يالا بقااا عشان ناخد شاور ونلبس عشان انا راجع القاهرة عشان عندي حاجات كتير لازم اعملها.. قالتلي خلاص نرجع سوا</p><p></p><p>قولتلها خلاص هنرجع بعربيتي وتسيبي عربيتك لولاد اختك لما يرجعوا م السفاري يبقوا يرجعوا بالعربية.. قالتلي موافقه</p><p></p><p>وشدتني من ايدي ع الحمام وقعدتني ف البانيو وبقت بتحميني ومهتميه بيا كان ام بتحمي ابنها.. وطبعا الموضوع مخلاش من هزار ولعب ودلع وضحك وخلصنا وبقت تلبسني بايديها وتسرحلي شعري ومهتميه بيا اووي اوووي</p><p></p><p>وركبنا العربيه وبقيت بسوق بايد والايد التانية حاضن بيها د. مارينا وهيا نايمه ف حضني وراسها ع كتفي وماسكه بايديها ف الهدوم ع صدري وراحت ف النوم وانا حاضنها وهيا حضناني لغاية لما قربنا ندخل القاهرة وصحيتها وهيا صحيت وبصت وقالتلي اي دا احنا وصلنا.. انا بحد محستش بالطريق خالص.. قولتلها ما انتي نايمه ف حضني هتحسي ازاي.. قالتلي بجد ارتحت اووي ف حضنك ونسيت كل همومي ودنيتي.. متحرمنيش من حضنك لو سمحت.. قولتلها عمري ما هبعد عنك ابدا.. قالتلي طيب يالا خلاص بقاا ظبط نفسك وانا هظبط شعري والميكب بتاعي عشان خلاص قربنا.. وفعلا خلصنا ووقفت وهيا نزلت وانا شاورتلها وهيا بعتتلي بويه ع الهوا وانا بعتلها بوسه ع الهوا.. ومشيت شوية واتصلت ع اختي</p><p></p><p>انا: اي ياهبه.. اي الاخبار</p><p></p><p>هبه: كله تمام وكلهم هنا ومستنيينك تتصل او تظهر ف اي لحظه ويسمعوا اللي عندك</p><p></p><p>انا: طيب وحالتهم اي.. مضايقين ولا عادي</p><p></p><p>هبه: بص امك وجوزها وخالتك باين عليهم عادي خالص.. بس بنت خالتك وبنت خالك.. قصصدي بنت خالتك التانية.. الاتنين نفسيتهم وحشه وقاعدين معايا ف اوضتي ومش عايزين يبصوا ف وش حد منهم برا خالص</p><p></p><p>انا: طب كويس قوووي.. متقوليش بقاا اني كلمتك ولا حاجة.. يالا سلام</p><p></p><p>وقفلت ف وشها وقفلت تليفوني عشان متتصلش بيا تاني وطلعت بالعربيه ع بيتنا وركنت وطلعت ع سلم ومرتبك وخايف ومتردد.. وحسيت الخرزا الزرقا ف صدري بتطلع نور وتطفي كدا وباين م التي شيرت.. وحسيت بعدها اني متماسك اووي وواثق من نفسي وجاهز للمقابله وكل دا مش عارف اي اللي بيجرالي.. بس احساس كويس</p><p></p><p>ورنيت الجرس ولقيت امي بتفتح الباب واول لما شافتني بصت ف وشي وقالتلي</p><p></p><p>امي: هان عليك امك تبعد عنها كل دا.. واترمت ف حضني وحضنتني اووي وبتعيط.. ولقيت خالتي جات جري وراها وجوز امي كمان واقف ورا خالتي كمان وبيبصلي.. ولقيت امي بتشدني لحوة وبتقولي.. تعالي تعالي ادخل.. ودخلت وببصلهم اووي وكاني اول مرة بشوفهم.. ايوة اول مرة بشوفهم ع حقيقتهم.. كنت مخدوع كل السنين دي فيهم.. بس دلوقتي بقيت شايف الحقيقة بعيني.. ودخلت وبصتلهم اووي وقلتلهم انا هدخل للبنات اكلمهم واجي ومش عايز حد يدخل ورايا.. انا عايز الكلام اللي هقولهولهم يبقي بيني وبينهم وبعد كدا هخرج اقولكم ع شروطي</p><p></p><p>وسيبتهم وروحت ناحيه باب اوضه اختي ومديت ادي وفتخت الباب ودخلت والبنات شافوني ولقيتهم قايمين نحيتي.. ما طبعا انا خلاص بقيت اخوهم كلهم.. واختي هبه جريت عليا واترمت ف حضني وحضنتني اووي وبتقولي كدا تسيبني كدا.. انا مش قادرة اعيش لحظه ف البيت دا من غيرك.. وببص للبنات لقيتهم باصينلي ومدمعين.. روحت فاتحلهم دراعاتي راحوا مرمين الاتنين ف حضني وقعدا يعيطوا وانا بقيت حاضن التلاته وبطبطب عليهم لغاية لما هديوا.. وقولتلهم انا جاي انهارده مخصوص عشان خاطركم.. وقبل ما افتح اي كلام معاهم برا حابب اتكلم معاكوا انتوا الاول.. احنا لازم بقااا نحط شروطنا ومنبقاش مجرد لعبه ف ايديهم تاني.. كفاية كل السنين دي مخدوعين.. لقيت بصولي وقالولي احنا معاك.. احنا موافقين.. قولتلهم طيب انا هقولهم ع شروطي بس ف الاول حابب اقولكم انا شروطي هتبقي اي واخد رايكوو فيها الاول عشان انتوا كمان لازم اجيبلكم حقكم ويبقالكم راي.. قالولي احنا مستعدين وموافقين ف اي حاجه تقولها</p><p></p><p>انا: بصوا احنا هنتكلم بصراحه لاول مرة قدام بعض.. طبعا كل واحده عارفه العلاقه اللي بيني وبينها وزي ما كنت بعمل معاها كنت بعمل مع باقي الموجودين ف الاوضه هنا.. ولقيتهم بيبصوا لبعض.. قولتلهم ايووة بظبط كدا.. ومش هنخبي ع بعض.. عندكوا مثلا البت دي.. وبشاور ع بنت خالتي.. اهي دي عيزاني افتحها وفشخها نيك ف كسها القايد نار ع طوول.. وانا كنت بمتعها من ورا ومحافظ عليها.. ولا دي بقااا.. وبشاور ع بنت خالي… قصدي بقاا بنت خالتي التانية اللي ماتت… اهي دي بقااا انا وهيا تلاقينا شوية بندوب ف بهض وشويه زي الاخوات.. بس كان دايما بينا كدا اعجاب مبيتنسيش.. وبردو عملت معاها زي ما عملت معاكي.. وبشاور لبنت خالتي.. ولقيتهم بيبصوا لبعض ويضحكوا ويتكسفوا.. روحت باصص لاختي اووي وقولتلهم اما دي بقااا اللي قلبي عايش بنبض باسمها.. ولقيت اختي قامت وجات اترمت ف حضني وحضنتني اووي وايديها لافه ع رقبتي اووي ووشها وبوقها جنب ودني.. وبتقولي.. انا بحبك اووي وبموت فيك يا اخلي واحلي حاجة ف حياتي.. لاااا.. لاااا… انت اصلا كل حياتي… وفكت ايديها وقعدت واتكسفت اووي والاتنين التانيين بيبصولها اووي.. قولتلهم ااي مالكم.. ااااه انا بردوو كنت بعمل معاها زي ما بعملكواا.. بس الفرق انها هيا كانت عارفه من زمان من ايام المصيف ف الجزء الاول لو قريتها م الاول هتفهم.. اني بنام مع كل واحده منكم.. وكل واحده منكم فاكره انها هيا بس اللي تعرف والتانيه متعرفش.. واختي هيا كانت اللي بتظبطلي معاكوا من ورا بعض وانتوا مش عارفين.. بس الفرق بقااا انها كانت عارفه عنكوا وانتوا متعرفوش عنها حاجة.. عارفين ليه… عشان دي اللي بتمناها.. وعارفين بردو ان العهد اللي هيتنفذ.. شرط اني انام مع اختي واحبلها.. زينننا كدا…. بس بردوو هل مش من حقنا احنا كمان يكون لينا اختيار ف رغبتنا واللي احنا عاوزينه.. لقيتهم مندمجين معايا اووي.. وبيقولولي.. كلااامك صصصصح.. انت شايف نطلب اي.. قولتلهم طيب خلينا نتكلم بوضوح.. مش انا لما كنت ببقي مع كل واحده فيكم كانت بتبقي نفسها وبتتمني اني اتجوزها وادخل عليها ونتبسط سوا ونجيب عيال.. بصوا لبعض وبصولي وقالولي ااااه… قولتلهم خلاااصص احنا هنقبل بالعهد وهدخل ع اختي واحبلها.. بس ف المقابل انكوا كلكوا تكوني مراتاتي.. وانا عارف كويس اووي انكوا كلكوا اخواتي م الاب.. بس انا عايزكم وعايز اجيب منكم كلكم عيال.. انا قولت رايي.. واللي ليه راي تاني او مش عاجبه رايي يقول.. احنا كلنا يهمنا مصلحتنا ودي فرصتنا.. لقيتهم بيبصوا لبعض كدا وكان بيفكروا سوا وقاهمين بعض بنظرة العيووون.. فعلا محدش يقدر يفهم حوا بتفكر ازاي او اي بيدور ف دماغها.. المهم انا ساكت ومستني ولقيتهم بيقولولي انهم موافقين ع رايي وهوا دا اللي هنطلبه احنا كمان وهنوافق عليه قدامهم.. قولتلهم حلوو اوووي.. بس انا عايز اوريهم بعنيهم بقاااا نتيجه عملتهم واخليهم يناموا يحلموا بيها.. قالولي ااااي هيااا ددي.. قولتلهم اول واحده هتبقي اختي هبه طبعا.. وهطلب اني هدخل عليها بلدي.. دخله بس.. هفتحها واسيبهااا ترتاح ف ميه ومطهر.. وهطلب ان امي هيا اللي تبقي موجوده وهيا كمان اللي تفتحلي رجلها بايدي وانا ادخل زبي ف كس اختي قدامها واخرجه بشرفها وهيا تاخده ع القماشه وكمان هيا اللي تعتني بيها لغاية لما تبقي جاهزة للنيك والحبل.. ولو عاوزين خالتي ومرات خالي يبقوا موجودين انا معنديش مانع.. بس انا بقول ناخدهم واحد ورا التاني كدا ع الرايق ونتسلي عليهم.. وبردوو ليله دخلتي ع بنت خالتي واختي من ابويا هخلي خالتي تعمل معاها زي ما امي هتعمل مع اختي وكمان بنت خالي اللي هيا اختي من ابويا هخلي امها تعمل هي كمان كدا.. قالولي حلووو اووي وكل واحده تبقي مختليه بامها وتقولها اللي نفسها فيه ع انفراد براحتهاااا.. قولتلها ع راحه راحتكووو.. قالولي موافقين.. قولتلهك خلاص انا هخرج اقولهم رايي.. ولو رفضوا هقولهم خدوا راي البنات وطبعا هسالوكوا وانتوا عارفسن هتقولوا اي.. قالولي هنقبل الشرط..</p><p></p><p>وقومت وخرجت بره ف الصاله ولقيت امي قاعده وخالتي جنبها وجوز امي جنبهم.. روحت قاعد قدامهم بكل ثقه والسلسله ف رقبتي فيها احساس كدا مخليني واثق ومغرور وبكلمهم من طرف مناخيري.. وساند بكوعي ع ركبتي ومادد ايدي لقدام ومشبك صوابعي ف بعضها وجسمي لقدام ورافع وشي ليهم ومقرب منهم وقولتلهم</p><p></p><p>انا اقبلت بس ليا شرووط.. وشرووطي هتتنفذ ع الكبير قبل الصغير… اسمعوني كويس</p><p></p><p>انا موافق ادخل ع اختي واعمل كل المطلوب. بس اول شرط ليا اني هدخل بلدي.. يعني امها هتبقي معانا وتفتحهالي عشان احطه وافتحها وتاخد دمها بالقماشه.. اما بقا تاني شرط اني بعد ما هحبلها واعمل بالعهد اني هفتح الاتنين التانين واحبلهم واجيب منهم عيال هما كمان وكل واحده منكم هتبقي مع بنتها وانا بفتحها وهتبقي دخله بلدي.. ودا اللي عندي.. ورجعت بجسمي لورا وسندت بظهري ع الكرسي وحطيت رجل ع رجل وساند بكوعي ع المسند بتاع الكرسي وايدي ضامه لبعض ومشبك صوابعي ف بعض وساكت ومستني ردهم.. وهما ولا اي كلمه مبيعملووش حاجه غير انهم بيبصوا لبعض بس.. لقيت امي بتقولي طب ولو رفضنا.. قولتلهم يبقي بلاها خالص.. ونزلت رجلي وقايم امشي ولقيت جوز امي بيقولي.. اصبر بس يابني راايح فيين.. وقفت شوية وحسيت احساس انه ابويا طوول عمري ومربيني وف نفس الوقت قولت لنفسي احااا ياعم انت نسيت ولا اي.. ولفيتت وقوولتله وانا بضحك بسخريه كدا.. ابوويييااا.. احناا هنضحك ع بعض تااني.. لقيته وقف واتكلم بشده.. لاااا انا ابوووك.. ابووك اللي ربااااك وكبرررككك وخلااااك حاجة كوويييسه وعملت كدا واخدتكوا وبعدت وقولت يمكن لما نبعد الموضوع يموت.. بس مماتش ودا عهد بالدم.. دا اكبر مني ومنك.. اقعد يابني واتكلم معايا.. انت كبرت وبقيت راجل وانا بشيل الحمل اللي شيلهالنا جدودك.. عشان انت كمان تبقي عارف بيه.. ورجعت قعدت وقولتله طيب انا قولت اللي عندي.. احب اسمع رايكوو.. لقيت جوز امي بيقولي.. طيب يبقي كل واحده هيا بس اللي بنتها تتكشف عليها.. بنت خالتك هتتكشف عليك انت وخالتك بس.. واختك هتتكشف ع امك وانت بس.. طيب واختك التانيه من ابوك.. قولتله انا هسيبه لرايها هيا.. انا عارف طبعا منكم ان امها تبقي خالتي اللي ماتت وعشان اخت جوز امي مخلفتش فا ابويا اخدها وادهالها وربتها… فا انا مش هقول حاجة ولو هيا مش عايزة تتكشف ع حد انا مش هخليها تتكشف ع حد.. قالي طيب احنا لغاية هنا متفقين.. المشكله بقاا ازاي هنقنع البنات بدا.. قولتله اندهم هنا قدامنا كلنا وقولهم ع كل حاجة وان دا هو شرطي.. وشوفهم هيوافقوا ولا لا.. ويبقي الكلام كله ف النور.. بصلي وقالي.. دا احسن حل.. وقاام خبط ع الاوضه وفتح الباب وقالهم.. تعالواا يابناات عايزينكم ف كلمتين معانا وعايز رايكم فيهم.. وسابهم ورجع قعد مكانه وطلعت اختي ووراها ع اليمين بنت خالتي ووراها ع شمال اختي من ابويا.. وقام جوز امي قالهم ع كل حاجة لغاية لما جه دورهم ونعرف رايهم.. وقفوا وبصوا لبعض اووي.. وقامت اختي بصت اووي لامي وقالتلها.. طب وانتي اي رايك يا ماما.. هتبقي مبسوطه وانتي بتفتحيلي رجلي عشان اخويا يحط بتاعه فيا ويفتحني.. هاااه.. هتبقي مبسوطه يا ماما لما اخويا ينام معايا زي اي راجل ومراته ويخلف مني.. هاااه.. انتي هتبقي مبسوطه.. وامي بصتلها وساكته مبتنطقش.. روحت انا لافف براسي وباصص لاختي وبغمزلها بعيني عشان تهدي اللعب شوية.. ولقيت اختي فهمتني.. وقالتلهم انا عن نفسي معنديش مشكله.. بس انا مش هنفذ حاجة من دي غير لما كل واحده منهم تقول اللي عنها واللي هيا عيزاه ونفسها فيه وبتشاور بايها ع بنت خالتي واختي من ابويا.. وبنت خالتي بصت لامها اووي وقالتلها.. طب وانتي يا ماما موافقه تعملي زي خالتو كدا وتفتحيلي رجلي عشان ابن خالتو يدخل بتاعه فيا ويفتحني قدامك وكمان تاخدية ع القماشه بايدك.. موافقه يا ماما احبل من ابن خالتووو.. ولا تحبي اقولك اخويا من ابويا احسن…. بس قوليلي يا ماما.. فاكره لما نزلتي انتي وخالتو تروقوا شقه مي قبل فرحها.. واللي قرا الحكايه من اولها م السلسله الاولى هيفهم.. وانا قعدت وهوا جه ونام معايا من ورا ع فكرا.. وانا نازله وانتي وخالتوا كنتوا بتضحكوا وبصينلي وانا نازله السلم مفشخه.. انا عايزة اعرف بقاا انتوا كنتوا بتضحكوا عليا وعارفين.. طب عارفين وليه ساكتين ومبسوطين.. لو كنا ناس عادية كنت هقول عشان اجيبه ويتحوزني.. انما انتوا عارفين انه اخويا من ابويا ومش هنتجوز.. طب ليه سايبينا.. طب ليه مبسوطين.. ردي عليا يا ماما متسكتيششش…. لقيت خالتي بصت لامي وامي هزت دماغها بقولي يعني.. لقيت خالتي قالت.. اصل احنا فهمنا انه نام معاكي وكمان اتبسطنا انه حس ببتاعه.. وبتاعه قد دراعه.. وقولنا هيبقي الهايج وهيغتصب اخته ويحبلها.. وتبقي جات منه ومن غير ما نعرف حد حاجة.. مكناش عارفين نجيبها لكم ازاي بعد السنين دي.. بصي يابنتي.. انا لو كنت هتمنالك راجل تتحوزيه مكنتش هلقي احلي منه.. اه يابنتي هوافق ادخل معاكي واجهزلك ليه واخد شرفك بايدي.. عشان اقدر اقول اني حافظت عليكي لغاية ما ان الاوان وغصب عننا مش بايدينا.. وبنت خالتي قالت لامها خلاص مدام انتي موافقه انا كمان موافقه ادخل بلدي وانتي اللي تحهزيني ليه.. واختي راحت بصت لاختي من ابويا عشان تتكلم.. وهيا بصت لامي ولخالتي وحست انها يتيمه الام.. وانا حسيت دا ف نظرة عنيها.. وامي لحظت دا وخالتي.. وقامت امي وقفت وقالت.. لو الموكوسه اللي ربتها موقفتش.. محدش هيقفلها الا انا.. انا الود ودي اقول محدش هيقف غيري.. بس عشان ميقولوش اتعدت الاصول.. لكن لو عليا اقولها خليكي انتي.. ولقيت خالتي قالتلها لا وانا كمان محدش هيقف معاها غيري.. وبقت امي وخالتي يحلفوا ع بعض وهيا بصالهم وبتضحك والدموع ف عنيها ولقيت امي وخالتي جريوا عليها وحضنوها وهيا حضنتهم وقالتلهم وانا لسه مقولتش رايي.. انا بقا مش هوافق اني اتكشف ع حد غيركوا انتوا الاتنين بس.. ولقيتهم حضنوها وهيا حضنتهم ولقيت حوز امي وقف وقااال.. عااال عااال احنا كدا متفقين.. وبص لاختي وقالها.. هاااااه جاهزة امتي ياعروسه قالتله وهيا مكسوفه وخدودها احمرت وبصت للارض.. البتاعه عليا واخر يوم ليها بكرا.. لقيته ضحك اووي وقاال هوا احنا يوم اي انهارده. امي قالتله الجمعه ياخويا.. قالها وبكرا السبت.. يعني نقول الخميس الجاي.. لقيت امي بصت لاختي وقالت حلوو اووي اكون خد وقتي بردوو عشان لسه هنعمل شوية حاجات.. وبتضحك بمرقعه وخالتي ضحكت والبنات فهموا وضحكوا.. وانا قولتلهم كويس يبقا الخميس الجاي هنا هنتجمع كلنا ونحتفل ونسهر وهنشرب ع فكرا.. لقيتهم بصوا لبعض اووي لما قولت هنشرب.. قالولي نشرب اي يعني.. قوبتبهم كل واخد هيشرب اللي نفسه فيه.. اللس عايز يضرب حشيش يضؤب واللي عايز يشرب خمرة يشرب.. كل واحد ودماغه.. لقيتهم سكتوا ومفرقش معاهم الموضوع قد ما كان فارق انه هينفذ.. وقولتلهم انا يومها بعد الاحتفال.. هاخد امي ف الاوضه مع اختي وافتحها وبس واسيبها ترتاح عشان متتعبش ولما تبقي جاهزة هدخل عليها واحبلها.. بس بعد ما افتحها هنا ف البيت وع سريري وهسيب امي وخالتي وبنتها يباتوا معاها.. وهبات انا واختي من ابويا ف شقه خالتي الكام يوم دوول.. لقيت بنت خالتي التانيه حطت ايديها ف وسطها وبتهز ف وسطها وبصتلي وبتقولي.. نعممم نعممم طب وليه مباتش انا معاك وهيا تبات مع خالتها.. منا بردوو اختك من ابووك.. قاموا كلهم ضحكوا عليها.. قامت امي بصت لخالتي وقالتلها كلها انتي يابت.. طالعه فاييرة زيك.. وضحكوا.. قولتلها خلاص هتيجي تباتي انتي وهيا معايا ونسيب خالتي هنا مع امي عشان اختي.. وسيبتهم وقولتلهم انا هسيبكوا الكام يوم دوول وهجيلكوا ع معادنا يوم الخميس</p><p></p><p>ونزلت م البيت وبتمشي وقولت اعدي علي ام بيدو بقالي كتير مروحتلهمش ووحشوني.. وكنا دخلنا تقريبا ع ساعه ١٢ بالليل.. وطلعت خبطت وفتحلي بيدو ومكانش مصدق اني واقف قدامه وبصلي ااووي وقالي ادخل ادخل.. ودخلت قعدت معاه وكان البيت ساكت خالص.. قولتله امال فين امك وجدتك.. قالي كل واحده ف اوضتها وناموا.. انت بعد لما سبتنا الفترة اللي فاتت ومبقتش بتيجي وكل لما نتصل عليك نلاقيك قافل التليفون وماما بقت نفسيتها وحشه وبقت بتتعصب وصعبانه عليا اووي.. اصلها اتعودت عليك.. كمان تيته زعلانه منك انك خليت ماما تبقي كدا.. قولتله معلش ظروف وحشه حصلت وعدت ع خير خلاص وجيت اهوه عشان اصالحكو.. وسيبته ووقفت وقولتله انا هدخل الاول لجدتك اسلم عليها.. وخبطت ع الباب وهيا قالت تعالي يا بيدو ادخل يابني.. روحت فاتح الباب وداخل وهيا شافتني وبصتلي اووي وقالتلي.. بقا كدا.. لسه فاكرنا.. انا قولت انك راجل ومش هتبعد عننا تاني.. وبنتي اللي بقيت بشوفها مبسوطه معاك ووافقت انها تسيبلك نفسها واتعودت عليك.. انت فاهمني طبعا.. تقوم تخلي بيها تاني وتخليها ترجع للوحده والحرمان تاني ونفسيتها تبوظ.. روحت مقرب منها وبايس راسها وقولتلها معلش ظروف غصب عني.. بس حليتها خلاص واول حاجة عملتها جيتلكوا عشان بجد وحشتوني اووي.. قالتلي وانت يابني وحشتنا اووي.. قولتلها انا خلاص هقعد معاكو هنا اسبوع وهمشي ع الخميس.. فا لو مش هيضايقكوا بقاا هبات معاكوو.. قالتلي انا لو عليا عيزاك تعيش وسطنا ع طوول.. يالا يابني ادخل صالح بنتي بقاا وخد بخاطرهاا. وانا عارفه انها اول لما هتشوفك هتنسي كل حاجة وتترمي ف حضنك.. وعوضها بقاا هااااه.. انت فاهمني طبعا.. غمزتلها وقولتلها من عنيا وهتسمعي صوتها بنفسك من هنا وضحكت وهيا ضحكت وقالتلي يالا امشي بقااا روح قبل ما هيا تنام.. وسيبتها وخرجت وقولت لبيدو انا هدخل لامك وهبات معاها ف اوضتها وانت ادخل نام ف اوضتك وبكرا نتكلم بقااا عشان عايزك ف كام موضوع كدا.. وقالي بيدو ماشي. ودخل اوضته وانا روخت لاوضه ام بيدو وخبطت.. وهيا بترد من حوة والباب مقفول.. ايوة يابيدو عايز اي.. مش قولت مش عايزة دوشه سيبوني بقاا ارتااح.. روحت فاتح الباب وداخل وهيا سمعت صوت الباب بيتفتح وكانت نايمه ع السرير ع بطنها وبتلف بدماغها وجسمها وتبص للباب وفكراني بيدو.. وبصت لاقتني انا.. قامت قعدت ع السرير وبصالي وعنيها كلها عتاب.. وبتقولي.. ياااه هو انت لسه فاكرني.. بجد حراام عليك ع اللي عيشتهولي وخليتني احسه معاك وتسيبني فجاه وتختفي كدا وتقفل تليفونك.. خلااص خدت اللي انت عاوزة مني ورميتني وخليتني اتجنن لوحدي واقول طيب انا عملتله اي.. عشان يسيبني كدا.. انا كنت بتمناله الرضا يرضي.. وبجد تعبت اووي اووي.. ليه كدا حراام عليك وبتعيط.. دخلت وقفلت الباب ورايا وقعدت جنبها ع السرير وخدتها ف حضني وهيا مصدقت اترمت ف حضني وعيطت.. وقولتلها معلش ظروف وحشه حصلتلي وكان لازم ابعد كام يوم واديني جيتلك تاني عشان انتي وحشاني ومقدرش انساكي.. وشفايفنا لضمت ف بعض وقولنا كل الكلام بالبوس.. ولقيتها بعدت عني وقالتلي وياتري بقااا جاي تااني عشاان تنام معايا وتسيبني كام يوم المرة دي.. قولتلها اولا انا جاي عشان انا حابب اني اكون معاكوو بس وكمان مش جاي مخصوص عشاان انام معاكي بس.. وكمان كنت جاي وعامل حسابي افضل بايت معاكي هنا اسبوع عشان اصالحك بس الظاهر كدا انك خلاص مبقتيش حابه وجودي معاكي تاني.. وسيبتها وقومت ناحيه باب اوضتها وفتحته وخارج للصاله وهيا قامت جري من ع السرير ومسكتني من ايدي ووقفت قدامي وبزازها لازقه ف صدري وعنيها باصه ف عيني وبتقولي.. متزعلش مني عشان خاطري.. انا مش عارفه مالي بجد.. انا من غيرك كنت زي المجنونه.. خليك معايا متسبنيش وانا هخليك ف الاسبوع دا زي الملك ومش هخليك محتاج حاجة ابدا بس متبعدش عني وحضنتني اووي وقامت وخداني من ايدي لاوضتها ودخلنا ونسينا نقفل الباب واندمجنا ف حضن بعض وبوس وكنا حرفيا بناكل شفايف بعض او بنغتصب شفايف بعض وف ثانية هيا كانت قالعه جلابيتها البيتي اللي بتنام بيها وبقت بالاندر والسنتيان بس.. وراحت مقعداني ع السرير وقالتلي سيبلي نفسك وانا هقلعك بايدي واكلك بايدي وخدمك بعيوني ومش هخليك عايز اي حاجة … وقعدت تحت رجلي وقلعتني الجزمه والشراب وقامت قلعتني التي شيرت وقلعتني البنطلون والبوكسر وبقيت ملط وهيا مسكت زبي تبوس فيه وتكلمه وتقوله كدا تبعد عني.. وحشتني اووي.. وتبوس راس زبي وتحطه ف شفايفها وتمصه وبقت بتمص زبي كله زي الجعانه.. روحت مقومها ع السرير ودخلنا ف بوس رومانسي وايدي مش سايبه بزازها خالص.. لقيتها بتنيمني ع ظهري وتقولي بس اترتاح انت متعملش اي مجهود وانا هبسطك ع الاخر.. ونمت ع ظهري وهيا ركبت ع زبي وبقت تحك ف زبي اووي بكسها وتنهج وتصوت وقامت جابت شهوتها ع زبي وغرقته وغرقت بطني.. بصتلها وقولتلها بهزار كدا غرقتيني ونزلتيهم ع زبي وبطني.. لقيتها قامت وقالتلي اسفه انا كنت محتاجاك اووي وقامت نزلت بوشها ع زبي وبطني وبقت بلحس شهوتها اووي وتمص ف زبي وقامت قعدت بكسها ع زبي وحطته ع خرم كسها ونزلت شوية شوية وهيا بتقووول.. ااااه ااااه كل مره بيدخل فيا كانها اول مره.. بحس انه بيفتحني اووي.. اوووف بتاعك تخيين مش قادرة.. وقامت مستحملتش وجسمها اترمي بتقله كله ع زبي وزبي رشق للاخر ف كسها وهيا ضمت وراكها اووي ع زبي اللي فشخ كسها وقامتت قالت بصووت عالي شوية ومسموع.. اااااااه ااااااه يالهووووي مش قادرة بتاعك كبيررر ااااه وبقت بتطلع وتنزل عليه براحه وهيا بتتاوة وبزازها تتهز قدامها وميلت عليا بجسمها لقدام وانا حضنتها وبقيت طلع نازل بوسطي من تحتها وزبي بيدق اووي ف كسها وهيااا ااااه اوووف براااحه ااه براااحه اااي اااي امممم اااه.. وقامت جيباهم.. وانا فضلت انيك فيها زي منا وهيا تصوت لغاية لما حشرته ونزلت لبني ف كسها وهيااا اااااه اووووف يالهوووي مولع اووي.. لبن سخن.. وبتقوم من عليا وزبي بيخرج من كسها وقامت حطت ايديها ع كسها وضمت وراكها ع ايديها ونامت جنبى وبتبصلي اووي وتقولي بجد انا كنت محتاجاك.. بجد انا معاك بحس بنفسي وبحس اني لسه ست.. متسبنيش تاني وتبعد عني واي حاجة انا هعملهالك واعيش خدامه تراب رجليك.. قولتلها وانا بضحك طيب قومي مصيلي زبي م اللبن اللي عليه.. لقيتها قامت واتعدلت ونزلت بوشها لزبي وقالتلي.. من عيني يا نور عيني.. ومسكت زبي وحطته ف بوقها وبقت بتمص وتبلع اللبن وتلحس لغاية لما نضفته وزبي وقف تاني.. لقيتها مسكاه بايديها وبتكبم زبي وتقوله.. انا عوزاك واقف ع طوول كدا وداخل فيا ومريحني وماليني.. عارف لو بعدت عني هموتك.. وانا ضحكت وبقولها انتي اتجننتي رسمي.. قالتلي ملكش دعوة انا بكلمه هوة مش انت وضحكت.. قولتلها طب تعالي هنا بقاا.. وقايم عليها وهيا قامت بتجري مني وبتضحك وخرجت عريانه للصاله ولبني نازب من كسها ع وراكها وباين اووي.. وانا خرجت وراها ومسكتها وبقيت بقفش فيها ووبوسها وهيا سايحه ومسلماني نفسها خالص.. روحت مخليها تعمل وضع الدوجي ع الكرسي وروحت دخلت زبي ف طيزها.. وهياااا ااااه اااه اااه براااحه اااه لااا بيوجع اووي هناااا.. اااه مش قادرة.. وانا اخدت ايديها لورا ومسكتها ورشقت زبي اووي ف طيزها وهيا بقت تصوت بصوت عالي ومتاكد ان امها وابنها حوة سامعين ما احنا ف الصاله.. وصوت لحمها بيطرقع وصوتها وتاوهاتها عاليه اووي لغاية لما نزلتهم ف طيزها واللبن بقاا بيخرج من طيزها ع وراكها وبقت غرقانه ف لبني.. وقامت وقالتلي.. استني اقعد بس ثواني وجيالك.. ودخلت المطبخ وطلعت ف ايديها شوووب لبن.. وقالتلي اشرب دا كله.. انا حطالك فيه عسل ابيض.. وبكرا هجيبلك جنسنج كمان عشان تتغذي كويس.. قولتلها انتي واخده بالك من صحتي اووي.. قالتلس انت راجلي وجوزي ولازم احطك جوة عيوني.. وشربتني شوب اللبن وقالتلي تعالي.. وخدتني اوضتها ودخلنا ومقفلناش الباب بردوو ونمنا سوا ف حضن بعض وهيا نايمه ف حضني وحاطه راسها ع صدري ورجلها ع رجلي وايدها ماسكه ف زبي.. وفضلنا كدا لغاية الصبح ومحسناش غير ع صووت بيدو وجدته ف الصاله قاعدين وبصينلنا وبيضحكوا.. وانا وهيا صحينا ع الصوت وبصينا لبعض وهيا ضحكت بكسوف وخبت وشها ف صدري.. قولتلها مكسوفه من اي انا جوزك ودي امك ودا ابنك.. قومي بقااا يالا.. وقومنا وهيا ماسكه ف ايدي وماشية ورايا بكسوف وخرجنا وامها بصتلها اووي وقابتلها لااا انتي دلوقتي احسن م الاول.. قولت لجدة بيدو.. طبعا مش انا جيت لازم تبقي زي الفل.. قامت جدة بيدو قالت لبنتها.. طيب هتفضلي كدا يابت قلعاله ولا اي.. متخشي تشطفي جسمك ياختي.. دا ريحتك كلها باينه.. وبصتلي جدته بيدو وقالتلي.. انت غرقتها ولا اي.. جسمها كله ريحته لبن منك.. قولتلها ولسه كمان مش هسيبها غير لما انفخلها بطنها واحبلها.. وام بيدو اتكسفت ومستخبيه ملط ف ظهري ومكسوفه وبخبطني بايديها ع كتفي من ورا بدلع وتقولي بس بقاا انت بتقول اي.. قولتلها اللي سمعتيه.. وضحكت وهيا ضحكت وكلهم ضحكوا.. وام بيدو قالت لبنتها طيب يالا خشي استحمي وادعكي نفسك كويس ونضفي نفسك كدا عشان نروح التامينات نخلص تجديد الاوراق ونيجي.. ام بيدو بصت لامها وقالتلها بعدين ياماما بقا انا مصدقت انه رجعلي تاني.. جدة بيدو قالت لبنتها.. يابت الوسخه امشي يالا وبعدين هوا وعدني انه هيفضل هنا اسبوع.. ابقي اشبعي منه براحتك ياختي.. ودخلت ام بيدو الحمام تستحمي.. وانا قولتلهم طيب انا هدخل استحمي انا كمان بقاا وضحكت.. قامت جدة بيدو قالتلي.. ياخويا مش وقته خلينا نخلص اللي ورانا وبعد كدا خليك بايت فوقيها متنزلش من عليها.. قولتلها لا مش طوول علي كوول بس لازم اصطباحه عشان النشاط وضحك ودخلت الحمام لام بيدو اللي وقفت تحت الدش وبتدعك كسها وطيزها وتنضف اللبن منه.. ولقتني دخلت بصتلي وقالتلي بس اعقل بقاا ماما برة وابني برة انا هتكسف.. قولتلها يعني هيا اول مرة انام معاكي قدامهم.. ودخلت معاها تحت الدش وقفلت الدش وبقيت بفرك ف ذنبورها واقف ف بزازها وهيا ساحت خالص وخليتها توطي ووشها للحيطه وطيزها ليا ودخلت زبي ف كسها من ورا وبقيت بنسك فيها وهياا تتاووة وصوتها عالي وصوت لحمنا بيطرقع ف بعضه وحابت شهوتها وانا ونزلت ف كسها واستحمينا بكل رومانسية ودلع وخرجنا وجدة بيدو بصت لبنتها اووي وقالتلها.. هاااه خلاص ارتاحي لما اداكي الفطار ع الصبح.. وام بيدو بصت لامها وقالتلها بس بقا ياماما متكسفنيش وجريت ع الاوضه تليس وضحكنا ع كسوفها.. ولبست وخرجت وانا شيلت جدة بيدو ونزلتها وركبتهم تاكس ومشيو.. وقعدت انا وبيدو لوحدنا وقولتله بص بقااا.. فاكر الموضوع بتاع البنت اللي كلمتك عليها وانت هتكتب عليها وتطلقها تاني.. قالي ااه.. قولتله هنعمله بس وقت لما اقولك وكمان انا هكلم امك عشان تخطبلك البنت هناء بتاعه الفيديو اللي انت بتحبها.. لقيته فرح وقالي بجد.. قولتله اااه وكمان انا هجيبها هنا قبل امك ما تيجي وهكلمها قدامك وهخليك تسمع بودنك انها موافقه.. قالي بجد بجد هتجيبها هنا.. قولتله ااه وكمان هنيكها هنا وانت معانا.. قالي طب ازززاي.. قولتله ملكش دعوة انا هنزل واطلع تاني.. ونزلت تحت وروحت ناحيه محل الفيديو.. ولقيت شيرين اختها سلمت عليها وقالتلي كدا مشوفكش تاني.. انت خدت غرضك مني وسيبتني.. قولتلها لا بس انا جاي عشان اختك.. قالتلي طب وانا.. قولتلها انتي ليكي روقان بقاا بس انا حاي غشان عايز اجوز اختك للواد بيدو جاركوو.. قالتلي الواد المايع دا.. قولتلها ااه هوا دا ودا صاحبي كمان ولما يتجوز اختك هقدر اشوفهم ع طوول واشوفك انتي كمان وهنتقابل بسهوله بعد كدا.. قالتلي هيا جايه المفروض دلوقتي عشان تقعد ف المحل وانا هروح درس.. قولتلها طب متروحيش الدرس عشان هاخد اختك شوية.. قالتلي طيب.. واحنا واقفين لمحت اختها جاية. قولتلها اختك حايه انا هخرج اكلمها برة المحل وكانك متعرفيش حاجة وهيا هتقولك انها رايحه مشوار مهم ومش هتعرف تقعد ف المحل.. وخرجت قابلت شيرين وسلمت عليها وقولتلها عاوزك ضروري فوق ف شقه بيدو.. قالتلي لا مش هقدر اطلع فوق.. هيقولوا عليا اي.. احنا حيران.. اخاف اتفضح.. قولتلها متخافيش مفيش حد فوق وكمان عايزك ف موضوع مهم.. انا هطلع وانتي قولي لاختك انك رايحه اي مشوار مهم واطلعي لفوق ع طول وانا هسيبلك الباب مفتوح شوية وانتي ادخلي.. وسيبتها وطلعت لبيدو قولتله هناء طالعه دلوقتي.. خليك طبيعي.. ومكملناش لقينا هناء داخله م الباب بسرعه وبتبص وراها ليكون حد شايفها وبتقفل الباب ولقيتنا انا وبيدو قاعدين قدامها.. بصتلي وبصتله اووي ووقفت مكانها وكانت فاكرة ابشقه فاضيه خالص.. قولتلها تعالي يا هناء بيدو مش غريب.. وقعدت وقولتلها بصي بقاا بيدوو عارف اووي علاقتي بيكي وهوا بيحبك اووي وعايز يخطبك ويتجوزك ومعندوش مشكله ف علاقتنا ببعض.. وانا مش شايف احسن من دي فرصه بصراحه.. اي رايك.. لقيتها بصتله اووي من فوق لتحت وقالت.. ااصصل اصصلل بسس بسس.. قولتبها ياهناء خلاص بقااا احنا قولنا كل حاجة قدام بعض وقومت قعدت جنبها وخدت شفايفها ف شفايفي وهيا معايا بس كل شوية تبص لبيدو.. قومت قولتلها اقلعي العباية دي وقامت قلعتها وانا بفعص ف بزازها وهيا بتسيح مني وبيدو بيتفرج عليها.. لغاية لما قلبتها ع بطنها وطلعت زبي وقولت لبيدو يالا بقاا حط زبي ف طيز خطيبتك.. ولقيت بيدو قاام جري ومسك زبي بايده وبيفتح طياز هناء بايده التانية وبيحط راس زبي ف طيزها ويزقها اووي ف خرمها وهيااا اااه براااحه ياحمااار متدخلهوليش اووي كدا.. وانا زقيت راس زبي ف طيزها وبقيت داخل خارج ف طيزها وهياا اااه اااه اااوف حلوو اووي اااه نيكني كمان اااه طيزي مولعه اااه.. قولت لبيدو طلع زبك خلس خطيبتك تشوفه.. وقام بيدو قلع الشورت وزبه واقف قدامه كدا قد الصباع وهيا بصتله اووي كدا وقالتله.. اااه بقا دا زب هتتجوزني بيه.. اااه شايف انا بحب الازبار اللي تكيف دي مش زبك دا.. روحت حاشر زبي اووي واتعمدت اوجعها وهياا صرخت.. ااااه براااحه اااه مش قادرة اوووف بقاااا.. قولتلها مصي زب خطيبك يالبوة.. وبقيت بغرز زبي اكتر.. وهيا مسكت زب بيدو ف بوقها وبتمصه وبيدو فاتح بوقه وسايح خالص وقام مرة واحده منزلهم ف بوقها وانا كمان نزلت ف طيزها وخرجته من طيزها.. وهيا خرجت زب بيدو من بوقها وقالتله دا انت لبن زي شهوتي.. انا عايزة لبن راجل بجد ومسكت زبي وقالتله شايف اللبن تقيل وتقيل ازاي وريحته تهيج.. ومسكت زبي مص وبلع ف اللبن.. وقولتلها يالا البسي بقاا.. ولبست وقولتلها انا هقول بقا لامه تروح لابوكي وتخطبك وانتي هتوافقي.. لقيتها وقفت قدامنا وقالت بشرط ليله دخلتي انت اللي تدخل عليا وتفتحني.. بصيت لبيدو وقولت لهناء لو بيدو موافق انا كمان هوافق.. لقيت بيدو بيقولي انا موافق.. وهناء بصتله اووي وقالتلي اهو موافق.. قولتلها وانا كمان موافق.. وسابتنا ونزلت وبيدو حضني وقالي بجد انا بحبك بحبك.. وشوية ولقينا امه جات ونزلت انا شيلت جدته وطلعتها وام بيدو طلعت واول لما طلعت قامت قلعت هدومها كلها م الحر وقعدت قدامنا بالاندر والبرا بس.. وشوية لما خدت نفسها قامت بصتلي اووي وشدتني من ايدي وقالتلي تعالي وخدتني ع اوضه النوم وسيبت امها وابنها قاعدين ف الصاله ونيكتها بردوو وكيفتها وصوتها باينلهم برااا وبيضحكوا.. وخلصنا وخرجنا ولقيت امها بتقولها.. حرا اي ياختي هوا انتي هتفضلي راكبه عليه ليل ونهار ولا اي.. مش هنتغدي بقاا.. قالتلها حاضر من عيوني.. جدة بيدو قالتلها طيب اعملي حاجة حلوة بقاا عشان تغذية عشان يسد عليكي اووي وضحكت.. وام بيدو عملت اكل كله فسفور وحطت الاكل وطول ما احنا قاعدين بتاكلني بايديها وتفصصلي السمك وتاكلني لدرجه اني ممسكت لقمه بايدي ولا وسخت ايدي ف الاكل وتدخل الاكل بصوابعها ف بوقي وتطلع صوابعها تحطها ف بوقها وتمصها.. لغاية لما شبعت وقومت وهيا كملت اكلها وشالت الاكل وقعدت جنبي وحضاني وراسها ع صدري.. قولتلها انا عايز اقولكم ع حاجة مهمه.. بصولي وقالولي خير.. قولتلهم انا عايز اجوز بيدو وعروسته موجودة وهوا بيحبها.. ام بيدو وجدته بصوله وقالوله مين دي.. قالهم هنااء.. امه بصتله وقالتله بس مش شديدة البت دي عليك.. قالها انا عايزة ملييش دعوة.. قولت لامه انتي تروحي تفاتحي امها وتعرفي رايهم وهتلاقيهم موافقين كمان عشان البت عينها منه هيا كمان.. واتفقي وحددي كل حاجة بقاا.. قالتلي خلاص نروح انا وانت.. قولتلها لا روحي انتي انا مينفعش اروح دلوقتي.. وقالتلي خلاص هقوم البس واروحلهم ولما اجي هقولكم قالولي اي</p><p></p><p>ومشيت ام بيدو وراختلهم وقعدت انا وبيدو وجدته نتكلم وجدة بيدو قالتله.. بس انت لازم تبقي مدردح بقاا وتعرف كل حاجة.. اديك شايف امك مبسوطه ازاي مع صاحبك.. روحت باصص لجدته وقولتلها اااه لازم تزنقها ف كل حته زي ما بزنق امك كدا وضحكت وهوا ضحك وجدته ضحكت.. وشوية امه جات.. وقالت انها كلمت ام البنت وقالتلها هتاخد راي ابوها وراي البنت ونرد عليكوو.. قولتلها خلاص كدا تمام.. وقامت ام بيدو تعمل الاكل وندهت عليا ودخلت المطبخ معاها وبساعدها وبلزق فيها واحك ف طيزها واقفش ف بزازها وعمالين نتشاقي ونلعب ونضحك وصوت ضحكنا باين روحت خليتها قدام البوتجاز بتعمل الاكل وانا لازق فيها وزبي ع طيزها.. وهيا بتدلع وتقولي</p><p></p><p>ام بيدو: بس بقااا اوعي كدا سيبني اخلص الاكل</p><p></p><p>انا: وهو بردوو الاكل هيبقاله طعم من غير ما تطلعي دلعك عليه</p><p></p><p>وروحت رافع جلبيتها البيتي ومتاخر اندرها للجنب وحاطط زبي ف كسها وبقيت بنيكها وهيا فلقست اكتر عشان انيكها</p><p></p><p>ام بيدو: اااه اااي ااااي اااه بسس بسس ااه كفاااية ااه مش قادرة رجلي مش شيلاني.. امممم</p><p></p><p>ولقيت بيدو دخل فجاه المطبخ وشايفني بنيك امه وامه بتااوة</p><p></p><p>بيدو: اي دا بقاا هواا انت كل شوية تعمل لمامي.. سيبها بقااا خليها تخلص الاكل انا جوعت</p><p></p><p>انا: مش قادر يابيدو.. امك بتجنني.. وبعدين انا هشبع من امك</p><p></p><p>ام بيدو: اااه ااه خليه يخلص يابيدو بثاا مش قادرة دا مش مبطل كل شوية عمايل فيا.. تعبني اووي.. اااه نزل بقااا جوايا… عوزاهم مش قادررة.. وراحت قفلت بوراكها ع زبي وجسمها اترعش ونزلتهم وانا حشرت زبي للاهر ونطرت لبني ف كسها والمعلقه وقعت من ايديها ع الارض وبيدو نزل ع الارض تحت امه يجيب المعلقه وانا بطلع زبي من كس امه وواللبن نقط ع وشه وشعره وبيرفع عينه شاف كس امه مفتوح واحمر والبن نازل من كس امه ع وراكها البيضا.. قاام وقالها</p><p></p><p>بيدو: اهو خلاص يامامي خلص ونزلهم فيكي اهوه.. خلاص خلصي الاكل بقاا</p><p></p><p>وام بيدو وقفت وبتبص لابنها وشافت لبني ع وشه وشعره وضحكت وقالتله.. طيب ادخل اغسل وشك وشعرك ياحبيبي.. قالها ما انتي يامامي سيبتيهم يخرجوا من جواكي وانا بجيبلك المعلقه اللي وقعت من ايديك.. قالتبه معلش اصله بيجيب جوايا كتير اووي.. وبيدو ضحك وراح يغسل وشه وانا بهزر معاها وقالتلي.. انت خلتني ازاي كدا.. انا مكنتش اتصور اني اسلم نفسي لحد وميكونش متحوزني وكمان امي وابني يبقوا عارفين وبيشوفوني ويسمعوني وكمان موافقين.. وكمان مسيبتش حته ف البيت غير ونمت معايا فيها.. انت بجد روحي اللي عايشه بيها والنفس اللي بتنفسه.. وحضنتها وقولتلها يالا احس لو مخلصناش هييجوا ياكلونا هنا.. وطلعنا الاكل وقالت كلو انتوا وانا هاخد شاور واجيلكوو.. بيدو قالها كلي يامامي الاول وبعدين استحمي يمكن يحب يعملك تأتي بعد الاكل وضحك.. وقاله لجدته تصدقي ياتيته ادخل المطبخ الاقيه ماسك ماماي قدام البوتجاز ومدخل بتاعه فيها وبيعملها ونزل كمان فيها ومامي نزلت عليا ووسختني.. حدته ضحكت وقالتله اتشطر انت بس زيهم كدا مع خطيبتك.. وخلصنا اكل وقولتلهم انا هنزل اروح مشوار واجي بالليل.. وام بيدو مسكتني وقالتلي انت هتيجي تاني صح.. بصيت ف عنيها وقولتلها انا هاجي عشان مقدرش ابعد عنك وحضنتها ونزلت قولت اعدي ع المحل اشوف هناء واي اللي تم.. ودخلت لقيت شيرين بردوو.. قولتلها فين اختك.. قالتلي ف البيت.. قولتلها طيب متيجي ف المخزن جوه.. وسبقتها ودخلت وهيا دخلت معايا بعد لما قفلت باب المحل.. وحضنتها وبقفش بزازها وهيا بتقولي انا خايفه حد يجي.. قولتلها متخافيش انا نيكت اختك هنا كتير.. قالتلي منا خايفه خد يشوفني زي ما شوفت معاها.. قولتلها متخافيش وبقيت بفرشها وهيا مخدتش وقت وكانت سايحه ف ايدي وحطيت زبي ف طيزها وبقيت بنيكها وهيااا اااه ااه برااحه اااه بتاعك تخيين اووي وكبيرر اااي بيوجع ااه.. قولتلها خليكي حلوة زي اختك. كانت بتتناك هنا وتتبسط.. قالتلي انت بتنيك اهتي هنا كدا. قولتلها ف نفس مكانك دا.. لقيتها سخنت اووي وبتفرك ف كسها اووي وزبي بيفشخ ف طيزها.. ااااه نيكيني زي اختي.. اااه اااه انا بتناك ف نفس مكان اختي ااامممم.. قولتلها وهنيكك ع سريرها كمان لما تتجوز.. لقيتها هاجت وصرخت ونزلت شهوتها وانا نطرت لبني ف كيزها وهياا ااااح ااااح سخن بيلهلب اووي اااه اووف كفاية بقاا بيحرقني.. وهرجت زبي وطلعته وقولتلها يالا مصي زبي زي اختك.. ومسكت زبي لحس ومص بمزاج وسيبتها وخرجت مشيت وقولت اطلع هند.. وروحت خبطت وفتحتلي وكانت هيا وحنفي جوزها واخوها حسن.. ودخلت سلمت عليهم وحسيت ان حنفي اضايق لما شافني عشان كل مرة انيك مراته واخلي حسن ينيكه.. روحت قولتلهم انا جاي ف كلمتين بس وعايز حنفي وهند بس.. وخسن بصلنا وقال طب اسيبكم انا شوية.. روحت قابل لحنفي بص انا عارف انك مضايق من اللي بيحصل كل مره.. بس انا مش هعمل معاك كدا تاني وانت عايز تكمل بقا مع حسن او متكملش براحتك.. راحت هند ضحكت بشرمطه اووي.. وحسيت حنفي اضايق اكتر وبص للارض.. قولت اصالحه واخده ف صفي مره.. قومت قايم ورايح ناحيه هند ورازعها قلم جامد وحنفي بصلي اووي وزي اللي اتبسط اني ضربتها بما ضحكت عليه.. وقولتلها يا فاحرة يا وسخه لو ضايقتي حنفي تاني هفشخ كسمك وروحت رازعها قلم تاني ووقعت وبتقوم روحت ضاربها برجلي وبقيت بضرب فيها بغل وهيا تصوت وتقول حرمت ياهويا ابوس رجلك حرمت وتمسك ف رجلي وتبوسها وحنفي بيبصلها ومبسوط وهو شايفها بتتهان كدا.. وفضلت اضرب فيها.. وقوبت لحنفي قوم اقلع الحزام بتاعك وهاته.. وقام ف ثانية قلعه ومد ايده وانا اخدته وبقيت بلسوع ف جسمها بالحزام وهيا تصرخ لغاية لما جسمها اتخطط م الضرب وقومت فشختها نيك بغل و****** قدام حنفي لغاية لما عبيت طيزها وكسها لبن وصفيت زبي ع جسمها وسيبتها زي ما هيا مرميه ع الارض.. وشاورتلها بحزام حنفي وقولتلها.. لو سمعت انك ضايقتي حنفي بعد كدا بالحزام بتاعه وهموتك.. واديت لحنفي الحزام تاني ولقيته بيبصلي وبيضحك ومبسوط.. قولتله مراتك دي شرموطه ووسخه ولازم تتربي ولو زعلتك تاني قولي وانا هفشخها.. قالي تسلملي ياكبير.. ونزلت من عندهم ومبسوط اني صالحت حنفي واكيد هيقول لحسن ع اللي حصل.. ورجعت تاني لام بيدو وفضلت باقي الايام مع ام بيدو مكيفها لغاية لما جه يوم الاربع بالليل ونزلت اشتريت شفرات وحلقت وظبطت نفسي لدخلتي ع اختي تاني يوم ونمت ف حضن ام بيدو للصبح.. وقومت فطرت معاهم وقولتلهم انا همشي بقاا وكام يوم وهاجي متخافيش مش هبعد تاني وسلمت عليهم ونزلت رايح بيتنا زي الاتفاق وطلعت ع السلم وقلبي بيدق اووي مش عارف ليه وخبطت ع الباب</p><p></p><p>استنوني ف جزء جديد</p><p></p><p>قبل ما ابدء الجزء الجديد هعرفكوا ع الشخصيات ابطال الجزء دا واسمائهم زي ما انتوا بتحبوا</p><p></p><p>انا: احمد</p><p></p><p>جوز امي( كنت فاكرة طول الاجزاء اللي فاتت ابويا): محمود</p><p></p><p>امي: ساميه</p><p></p><p>اختي: هبه</p><p></p><p>خالتي: نادية</p><p></p><p>بنت خالتي: دعاء</p><p></p><p>اختي من ابويا(كنت فاكرها طول الاجزاء اللي فاتت بنت خالي): سوسن</p><p></p><p>الجزء التاسع</p><p></p><p>طلعت قلب بيدق جامد مش عارف ليه وخبطت ع الباب ولقيت سوسن فتحت الباب ولابسه قميص نووم خفيف اووي لغاية كسها بس واول لما شافتني اترمت ف حضني وقالت</p><p></p><p>سوسن: احممممممد.. وحشتني اووي.. ودخلت وفرحانه احمممد جه.. اخويااااا العريسسس وصصصل</p><p></p><p>وانا دخلت وبضحك وبقولها اول مرة يابت تقوليلي اخويااا.. بس طالعه من بوقك شربات</p><p></p><p>سوسن: مخلاص بقاا احنا عرفنا كل حاجة ومفيش داعي نفضل نضحك ع بعض</p><p></p><p>ودخلت وسامع اغاني شغاله ف اوضه اختي والباب مقفول.. بقول لسوسن</p><p></p><p>انا: اي دا هما بيعملوا اي جوه وقافلين الباب ليه وهما بيسمعوا اغاني</p><p></p><p>سوسن: اصل ياخويا انا ودعاء وخالتي سوسن وخالتي ناديه كلنا ماسكين البت هبه وبنجهزهالك عشان دخلتك عليها انهارده.. وقربت مني وبتحضني وبتحط ايديها ع وشي وبتقولي.. عقبال دخلتك عليا بقااا.. ياااه من زمان وانا مستنيه اللحظه دي قبل ما اعرف انك اهويا ومفكراك ابن عمتي وبحلم باليوم اللي تتجوزني فيه وتدخل عليا.. بس يالا مش مشكله المهم اننا هنبقي سوا بردوو</p><p></p><p>وحسيت ايديها بتلزء ع وشي.. روحت شايل ايديها من ع وشي وبقولها</p><p></p><p>انا: اي دا يابت.. ايدك وسخه وبتحطيها ع وشي وبعدين انتي لابسه كدا ليه وانتي قاعده معاهم</p><p></p><p>سوسن: ضحكت اووي وقالتلي معلش معلش دي ملزئه م الحلاوه.. اصلنا عاملين حلاوة وماسين هبه وهارينها نتف عشان تبقي ناعمه حرير وبعدين قالعه عشان الحلاوة متلزئش ف هدومي</p><p></p><p>رحت مقرب منها وقولتلها عقبالك لما ينتفوكي ليا.. لقيتها قامت حطت ايديها فوق بوقها ورقعت زغروطه ولقيت الباب بتاع اوضه اختي بيتفتح وامي طالعه ماسكه الحلاوة ف ايديها وعماله تمط فيها ولابسه قميص نوم بيتي وجسمها كله باين وبتقولها</p><p></p><p>امي: اي يا مقصوفه الرقبه انتي عامله دوشه ليه كدا.. وبصت لقتني واقف معاها.. قامت جريت عليا حضنتني اووي والحلاوة ف ايديها وبتقولي كويس انك جيت بدري.. وبعدت عني وقالتلي.. يالا يا حبيبي ادخل اوضتك هتلاقي كيس كدا خده وخش الحمام نضف نفسك بقااا عشان تبقي جاهز وانا مخليالك اختك زي الحرير ياواد وعوزاك انت كمان تبقي فله</p><p></p><p>انا: متخافيش انا مظبط نفسي وجاهزلها بس انتوا خلصوا بقاا وكفاية كل واحده منكم عماله تمسك فيا وفي ايدها البتاعه دي وبتلزء كدا وبعدين انتوا مالكم قاعدين كدا بقمصان النوم</p><p></p><p>لقيت امي ضحكت وسوسن ضحكت.. وقالتلي امي</p><p></p><p>امي: ياخويا عشان تعرف الواحده مننا بتتعب ازاي عشان تنضف نفسها لراجلها وانتوا يادوب شوية صابون وتحلقوا بالشفرة وخلاص واحنا نفضل نشد ف لحمنا بالحلاوة ونوحوح وبعدين هنقعد بهدومنا ازاي يعني.. انت عايز الحلاوة تلزء ف هدومنا</p><p></p><p>انا: قولتلها حلاوتك ف الشفتشي يا مزة انتي.. مهو بعد الوحوحه بتيجي الأحئحه يا ساميه وروحت مزغزغها ف جنبها وهيا فطت وقالتلي..</p><p></p><p>امي: اتلم يا وسخ وضحكت.. وقالتلي انا مش فضيالك انا هدخل اخلص البت احسن سيباها ملط مع خالتك وبنتها.. عايزين نلحق نخلص بقاا. وسابتنا ودخلت</p><p></p><p>ولقيت سوسن دخلت الحمام غسلت نفسها م الحلاوة ونشفت نفسها وطلعتلي</p><p></p><p>سوسن: تعرف انا ع قد منا كنت مضايقه اووي لما عرفنا كلنا باللي حصل دا ع قد منا دلوقتي مبسوطه اووي اووي اووي باللي حصل دا</p><p></p><p>انا: ازاي بقااا مش فاهم</p><p></p><p>سوسن: بص انا كنت زعلانه لانه صدمه طبعا واتصدمنا كلنا وكمان زعلت اني مش هعرف اتجوزك.. بس دلوقتي مبسوطه اكتر كمان ان كل حاجة بقت ف النور خلاص وكمان انا هفضل ليك انت وبس بردوو زي ما كنت عاوزة ومش مهم بقاا انت كنت هتبقي ابن عمتي او بقيت اخويا.. المهم انت مش مهم المسميات.. وحضنتني اووي وقالتلي تعالي نشوف خالتي ساميه جايبه اي ف الكيس دا.. وخدتني من ايدي ودخلنا اوضتي وقعدنا ع السرير وقامت وطت تجيب الكيس م الارض ولما وطت القميص اترفع وطيزها بانت وكسها من ورا ولقيتها من غير اندر.. روحت مادد ايدي ومبعبصها ف كسها ومشيت صباعي بين شفايف كسها وطلعت بيه لغاية بين طيازها ورشقت صباعي ف خرم طيزها.. وهيا اتنفضت وقالتلي</p><p></p><p>سوسن: اااه اوعي كدا.. وقعدت جنبي والكيس ع لحم وراكها. وقالتلي اااي مالك.. مش قادر تستني كام ساعه لغاية لما تدخل ع اختك..</p><p></p><p>انا: ما انتي عارفه انا هفتحها بس واسيبها مش هكمل معاها ولا هنزلهم.. يرضيكي يعني اخوكي يفضل كدا بلبنه</p><p></p><p>لقيت سوسن رمت الكيس ع الارض ولزقت فيا وقالتلي</p><p></p><p>سوسن: لاااا ميهونش عليا ياقلب اختك.. تعالي اختك موجوده ليك ف اي وقت تعوزة وهجمت ع شفايفي بوس وانا باكل شفايفها وايدي ماسكه بزازها وبتعصرهم وهيا سخنت وبصتلي اووي وقالتلي وحشتني اووي ياحبيبي وحشتني اووي اووي.. وقامت قلعت القميص وبقت ملط ونزلت ع بنطلون قلعتهولي وقلعتني التي شيرت وبقيت ملط ومسكت زبي وقالتلي</p><p></p><p>سوسن: ااي دا دا ناعم حريم ونضيف.. انت مظبط كل حاجة بقااا.. طب انا بقي هتبقي اول واحده تدوقه وتجربه انهارده.. ومسكت زبي وبتمص فيه بكل جنان وفجاه لقينا باب الاوضه بيتفتح ودعاء بنت خالتي داخله لابسه اندر وبرا بس وبصتلنا وقالت</p><p></p><p>دعاء: اااه يا وسخه سيباني جوة تعبانه ف تنضيف هبه وانتي ماسكه زب اخوكي يا بنت.. لاا مهو مش بتاعك لوحدك ياختي</p><p></p><p>سوسن: بسسس بسسس يا دعاء سيبيني دلوقتي انا مش قادرة.. انا عوزاه اووي اووي دلوقتي.. سيبيهولي شوية وامشي اطلعي برااا</p><p></p><p>وبنت خالتي بصتلها وقالتلها بقاا كدااا طييييب.. وخرجت م الاوضه وقامت سوسن نامت ببنها ع السرير ورجليها ف الارض وفتحت طيزها بايديها وقالتلس يالا انا مش قادرة.. وببص لطيزها ولقيت خرم طيزها بيفتح ويقفل..</p><p></p><p>انا: اي يابت دا خركت هايج ااوي</p><p></p><p>سوسن: اووي اووي يا اخويا.. حطه بقااا ويريحني حراام عليك</p><p></p><p>انا: يعني عايزة اخوكي ينيكك ف طيزك زي زمان</p><p></p><p>سوسن: ااااه ايييووة نيكني ياخويا ونزل جوه اختك براحتك</p><p></p><p>وحسيت باحساس جميل ويهيج ف نفس الوقت وروحت حاطط زبي ف خرم طيزها وهيا بتوسع طيزها بايديها اووي عشان زبي يدخل اكتر وتقولي</p><p></p><p>سوسن: ااااه دخل كمان اااااح.. حطه كله ف طيز اهتك ونيكها.. اختك طيزها تعبانه اووي</p><p></p><p>وبقيت بنيك فيها وهيا ااااه اوووف اااي ومكلبشه بايديها ف السرير وفاتحه بوقها وبتتاوة</p><p></p><p>ولقيت دعاء بنت خالتي داخله الاوضه ومعاها امي ساميه وخالتي ناديه وبتقولهم شوفو البت مخليانا جوة وهيا نايمه لخوها ازاي ومخلياه راكبها</p><p></p><p>وامي وخالتي بصولها وقالولها.. ينيلك بت.. يابت مش قادرة تصبري لما يدخل ع هبه.. ياوسخه مش قادرة وهايجه يابت وضحكوو ولقيت اختي هبه جايه وراهم ولافه شعرها ف فوطه ولابسه لاروب ع حسمها ودخلت بصتلنا وضحكت.. قامت دعاء بنت خالتي قالتلها</p><p></p><p>دعاء: حتي انتي ياهبه بتضحكي.. مش انهارده ليلتك وهوا بتاعك انتي.. هتسيبيها كدا ليه</p><p></p><p>هبه: بصت لدعاء اووي وقالتلها.. اخويا يعمل اللي هوا عاوزة مع اي واحده وقت ما يحب.. وبعدين هوا حلو ليكي انتي بس ولا اي.. ولا نسيتي وغمزتلها</p><p></p><p>لقيت دعاء جريت من جنبهم وجات جنب سوسن وقالتلهم بقاا كدا طب انا كمان هخليه ينام معايا دلوقتي.. مهو مش اخوها لوحدها بقاا.. وقامت نامت ع بطنها زي سوسن وقلعت الاندر وفتحت طيزها بايديها وقالت</p><p></p><p>دعاء: انا كمان اختك حبيبتك يالا بقاااا</p><p></p><p>وامي وخالتي وهبه بيبصولها ويضحكوا.. روحت مطلع زبي من طيز سوسن وحطيته مره واحده ف طيز دعاء.. قامت دعاء صرخت.. ااااااه ااااي براااحه اوووف</p><p></p><p>خالتي ناديه بصت لدعاء بنتها وضحكت وقالتلها</p><p></p><p>خالتي ناديه: ياوسخه بتصوتي ليه ما انتي نيمتيله وفشختيله نفسك عشان ينيكك.. استحملي بقاا ياختي</p><p></p><p>وقامت امي وخالتي قالوا لهبه.. يالا بينا احنا نلحق نخلص وسيبك من جوز الشراميط دوول.. وخالتي وامي خارجين وهبه خارجه وراهم وبصتلهم وقالتلهم ابقوا سيبولي حبه متخلصوش عليه وضحكت وبصتلي ف عيني بدلع ومشيت وانا بقيت زي الطور الهايج ونازب فشخ ف طيازهم وهما يصوتوا وصوتهم عالي وسامع صوت ضحك امي وخالتي ع صوتهم.. لغاية لما حسيت اني هنزل.. قولتلهم انا هجيب.. بقت كل واحده تقولي نزل فيا انا.. قولتلهم لا اقعدوا ع الارض.. وقعدوا تحت زبي ونزلت لبني ع بزازهم وبقوا يمصوا اللبن مع بزاز بعض ويبلعوه وقاموا مبسوطين وراحوا لهبه الاوضه وطبعا الموضوع مخلاش من ضحك وشرمطه النسوان سوا مع بعض وانا ع سريري ف اوضتي نايم ع ظهري وعريان ملط زي منا وروحت ف النوم وحلمت اني ف حمام فرعوني ونايم ف بانيو صخر جوة بطن جبل والميه لونها ابيض وفيها ورد عايم ع وش الميه البيضا زي اللبن دي.. ولقيت اختي داخله عليا ولابسه لبس ملكه فرعونيه وجاتلي عند البانيو ومعاها صندوق خشب مرسوم عليه بالفرعوني وحطت الصندوق ف الارض وقعدت ع ركبها ومديت ايديها وقالت.. تفضل يا سمو ولي العهد.. وقومت م الانيو وطيعا مبط ومديت ايدي ليها وخرجت.. وهيا جابت فوطه مطرزة برسوم فرعونيه وبقت بتنشف جسمي بكل حنيه.. وخلصت تنشيف وفتحت الصندوق وطلعت ازازة صغيرة وشدت الغطا طلع معاه ريشه لازقه ف الغطا من جوه وتقريبا زي عطر.. وبقت تمشيها تحت باطي وورا ودني وتحت عيني وع صدري وبطني.. وقفلتها وشالتها وطلعت زي برطمان صغير وفيه زي دهان كدا وفعلا خدت منه بصوابعها ومسكت زبي بكل هدووء وبقت بغرقه م الدهان دا وبضاني وورا بضاني كدا قبل خرم الطيز ومكان شعرتي المحلوق.. روحت قولتلها.. ما هذا الدهان يا وسمو الاميرة.. قالت لي.. هذا دهان القوة الملكي.. انه مصنوع خصيصا من اجل هذه السلاله الملكيه فقط ومفعوله مرتبط بالعهد الملكي.. وقلتلها.. اذا يجب علي الان ان اضاجعك ايتها الاميرة حتي افي بالعهد واثناء ذلك سوف يكون لي القوة الملكيه.. قالتلي.. نعمم.. وانا جاهزة لك الان.. ولقتيني بقرب منها وانزل كتاف الفستان الفرعوني وبينزل ع الارض وبتبقي ملط.. وجابت ورقه بردي وحطيتها تحت طيزها ونامت ع ظهرها وطرف الورقه تحت طيزها وطالع البرا بين وراكها وفتحت رجلها وانا لقتني بنزل بجسمي ع ركبي واحط زبي ع كسها واغرزه فيها واقطع شرفها بزبي وابدم يطلع من كسها ع راس زبي وبينزل ينقط ع ورقه البردي.. وغرزت زبي تاني كلها فيهااا للاخر وهيا اتاوهت اووي.. وحسيت زبي بينفش وبيتنفخ ف كسها ومزنوق اووي جواه وهيا بصالي ومبرقه وبتقولي.. لقد تم الوفاء بالعهد وانتقلت اليك القوي الملكيه وقد تضخم قضيبك مثل الملوك.. وحاسست بزبي بيتخبط شمال ويمين.. وصحيت مفزوع ع احساس زبي وهوا بيتخبط شمال ويمين وببص ولقيت خالتي قاعده جنبي ع السرير وماسكه زبي بين كفوف ايديها الاتنين وبتحدفه شمال ويمين بايدها ومبرقاله اووي ولما صحيت اتخضت وشالت ايديها.. قولتلها.. ااي ياخالتي في اي.. قالتلي.. مممفيش انا كنت جايه اصحيك تقوم تاخد دش كدا وتفووق بقااا.. قولتلها.. وهوا اللي جاي يصحي حد يلعب ف زبه شمال ويمين بايديه.. قالتلي.. ياوسسخ مش اللي ف بالك.. انا بس لما حيت اصحيك ولقيت بتاعك دا مرمي زي القرموط المبطرخ ع بطنك اتخضيت كدا ولقتني بمسكه بايدي واشوف البت بنتي بتستحمله فيها ازاي البت دي ولقيته مالي مركزة وهوا نايم ومبطرخ وتقيل كدا.. وعرفت البت ليه مش شايفه غيرك.. وبصراحه يا واد انا بردوو شايفه ان النت بنتي دي مش عايزة غير واد زبرتي زيك دا يدكها ويفشخا ويبردها.. اسمع مني دي بنتي وانا عرفاها.. قولتلها بصراحه يا خالتي بنت دي هايجه اووي.. البت ع طوول عايزة زبي فيها.. وياما قالتلي افتحها وابردلها كسها بس انا مكنتش بردي عشان كنت محافظ عليها.. لقيت خالتي قالتلي.. ع فكرا يا وادد انا كنت عارفه انك بتنيك بنتي من طيزها ومريحها ومحافظ عليها.. وكنت كتير بسيبكوا سوا عشان اسيبهالك وانا مطمنه انك هتريحها ومش هتفتحها.. وانا بقاا جيت بنفسي اهوه بقولك افتحها ونسكها ف كسها برااحتك وكمان زي ما قولتوا انت وهما انكوا عايزين تخلفوا.. لو انتي وبنتي عايزين تخلفوا.. دي حاجة براحتكو.. انتوا خلاص كدا عارفين انها اختك من ابوك.. فا لو هتعملوا انا مش هعترض.. انا هتبسط اكتر.. روحت قومت قعدت قدام وشها وبصيت ف عنيها اووي.. وقولتلها.. وحياة جمال وشك دا هيحصل وهجيبلك بنتك بطنها قدامها مترين.. واديكي عاينتي البضاعه بايدك وشوفتيها بعنيكي.. وغمزتلها وسيبتها وقومت.. وكل دا هيا بصالي ومذهوله من كلامي وانا قومت وهيا قاعده متنحه.. ودخلت الحمام استحمي.. ووقفت تحت الدش واستحميت والغريبة اني لسه لابس السلسله حتي وانا بستحمي والجعران حاسه زي المغناطيس ف جسمي وحسيت زبي بيتحرك وبيتمد وزبي مش واقف بس بيكبر وبيدلدل اكتر وبيتنفخ وحاسس نفس احساس الحلم.. وسرحت شوية ومبقتش عارف الاحلام م الواقع.. وشويه وانا الميه نازله ع نفوخي وانا سايب نفسي ليها.. وجالي احساس ان حياتي الفرعونيه هيا دي الحقيقيه وان كل اللي حصل ف حياتي دا هوا دا الحلم.. وان انا دلوقتي نايم وبحلم اني بستحمي.. وشويه لقيت الباب بيتفتح وبنت خالتي دخلت عليا الحمام.. وحسيت واتلفت للباب وفكتني م التخيلات دي وقولتلها</p><p></p><p>انا: اي يابت عايزة اي.. اطلعي خليني استحمي</p><p></p><p>سوسن: وهوا بردوو يبقي اهويا حبيبي دخلته انهارده واسيبه من غير ما اليفه واحميه بايدي</p><p></p><p>انا: روحي بس ولا تليفيني وبتاع.. اجري اطلعي هليني اكمل دش</p><p></p><p>وكبعا وانا بكلمها وهيا دخلت وقفلت الباب ف ثانيه ومسكت الليفه وحطت شاور ورغتها وجات ع ظهري وبتدعه.. وانا حبيت الموضوع وبقست اقوبها ايوة ادعي هما.. اااه تعالي يمين شوية…. اااه شماال شوية.. لغاية لما حسيت ان جلدي اتبري.. وفتحت الدش ونضفتني م الصابون كله وجابت الفوطه وبقت بتنشفني بكل حنيه.. وجابت سبراي رجالي ورشتلي ع جسمي.. وطلعت سبراي لونه اسود ف دهبي ومكتوب عليه بالروسي تقريبا.. ورشت ع زبي وبضاني.. بقولها اي دا يا بت.. قالتلي دا اسبراي عادي زي اسبراي الجسم بس بيترش للمناطق دي عشان بيزود الشهوة.. وفيه منه اسبراي حريمي بردوو ابواحده بتروشه لراجلها عشان بيبقي جذاب.. قولتلها وانتي رشهولي بقاا عشان اخش بيه ع هبه.. قالتلي.. لاا طبعا.. انت بس يا دوب هتحطه ف كسها وتفتحها وخلاص.. وهتروح معايا بعد كدا ع شقتنا وهناك هقولك رشيتهولك ليه.. وغمزتلي بعنيها ولفت بجمسها وكتفها بمرقعه وجابت البشكير وفتحاه وبتقولي البس يا عريس ولبست وانا بقول لنفسي فعلا البت هايجه ع نفسها زي امها ما قالت ولبست ولفت رباط البرنس ع وسطي وربطته بفيونه كدا.. شغل بنات بقا ههههههه.. وخرجت وامي لابسه قميص اسوود طويل ووكتافه فتل وعليه روب طويل بردوو اسود وكله ستان وعامله شعرها وميكب وقمرايه اوووي وخالتي زيها بس طيازها مأمبرة اووي ف القميص وبزازها مكورين وبازين لبرا وعامبه شعرها وميكب وشغلها صغرت يجي ١٠ سنين لورا وبقت امورة.. وبنت خالتي لابسه قميص بينك كله ستان شفاااف ولنص وراكها وبزازها مكورين وطالعين.. وسوسن لابسه قميص سليم وراسم جسمها وسوتها الارزة اللي تهيج دي مع راسمه كسها وفيزوون شفااف كانها مش لبساه وبزازها واقفين زي الشمامتين وطيزها العريضه.. وعامله شعرها وميكب خفيف وكانت امورة اووي اووي.. وع جنب قاعد جوز امي ولابس شورط وتي شيرت والاغاني شغاله وكلهم بيهزوا لحمهم قدامي وطيازهم طالعه نازله وبزازها بتترج شمال ويمين وانا بقيت حاسس اني قاعد ف شقه دعاره.. وشدوني ارقص ف وسطهم وبقيت برقص وبتحرك معاهم وشمال ويمين ومبقتش عارف انا ايدي بتخبط ف بزاز مين ولا طياز مين بتحك ف زبي وفصلت ارقص ومستهبل ع كدا لغاية لما لقيت باب اوضه اختي بيتفتح ولقيتها قدامي بالقميص اللي لبستهولي قبل كدا وفرجتني عليه واللي السلسله من اولها هيعرف.. وعامله شعرها ونازل سايب ع كتافها وعامله ميكب تحفه وراسمه حواجبها وع بزازها البيضاا القشطه داهنه حاجة ومخليها لحم بزازها بيلمع ووراكها بتلمع ولابسه صندل ابيض كعب عالي اووي مخلي طيازها مرفوعه ومأنبرة قووي.. وفضلت واقف متنحها ومش بتحرك ولقيتها جايه عليا وبتحضني كاننا هنرقص سلو. وبتبص ف عيني ومناخيري ع مناخيرها وايديها لافه حوالين رقبتي وبتقولي..</p><p></p><p>هبه: اي مالك يا حبيبي.. اي مش مبسوط اننا هنتجوز</p><p></p><p>انا: انا حاسس اني طاير وانتي ملاك طايرة معايا.. ولقيتها حضنتني اوووي.. وقالتلي بعشقك اووي.. وشدونا وقعدنا نرقص كلنا سوا ولحمنا بيخبط كله ف بعضه وكله مستهبل وعايش اللحظه… وخلصنا وقعدنا نضحك كلنا ولقيت جوز امي بيقول لامي..</p><p></p><p>محمود جوز امي: بقولك اي يا ساميه.. انا كدا فرحت بالعيال وانتي هتقعدي انتي واختك مع بنتك عشان تجهزوها بعد ما بفتحها انهارده ويدخل عليها قدامك.. والواد هروح يبات ف شقه خالته والبنات هيباتوا معاه ويشوفو نفسم هما كمان.. وضحك والبنات ضحكو.. وقالها بعد كدا هيدخل ع بنت اختك وبعدها بنت اختك التانية وهيفضل ما بين الشقتين والبنات وانتي واختك هتبقوا هنا.. وانا كنت عايز بس اقولك هروح اقعد مع اختي شوية واهو نفتكر زمااان سوا وضحك..</p><p></p><p>امي ساميه: وماله يا اخويا.. مهي بردو دي اختك واول واحده انت حبلتها.. وعلي قولك بردوو احنا هنبقي مشغولين كلنا.. قوووم يا اخوياااا سااافر عشااان تلحق توصل بدري بدري… وقام دهل اوضته وخرج بعدها بشنطه ف ايده وسلم علينا وباسنا وقالنا بالتوفيق واتبسطوا بحياتكوا الجديده وحبوها عشان تحبوكو.. ونزل ومشي ولقيت امي بتبص لخالتلي وبغتمزلها وراحت قالت لاختي</p><p></p><p>امي سامية: اي يا هبه يا حبيبتي.. مش يالا بينا بقاا</p><p></p><p>هبه بصتلي اووي وشايف الخوف ف عنيها ومكة ايديها لايدي جامد.. روحت مطبطب ع ايديها بايدي التانية وقولتلها.. متخافيش انا عمري ما وجعتك ولا هقدر اوجعك ابدا.. انتي نبض حياتي.. ودي هتبقي اسعد لحظه ف حياتي وهنفضل فاكرينا طوول عمرنا ونحكيها لولادنا.. لقيت هبه اتكسفت اووي وهديت وحضنتني وقومنا وهيا ف حضني واديها لافه ع وسطي ودخلنا اوضتي وسيبنا امي وخالتي والبنات وحنا داخلين من ع باب الاوضه لقينا امي بتنده ع اختي وبتقولها</p><p></p><p>امي ساميه: هبه..</p><p></p><p>واختي وقفت ولفتلها وبصتلها وقالتلها.. نعم يا ماما</p><p></p><p>امي ساميه: خشوا اتبسطوا شوية ف الاول كدا يا حبيبتي ولما تحسي انك خلاص عايزة ومستعده اندهي عليا يا حبيبتي</p><p></p><p>وهبه اختي بصتلها واتكسفت وقالتلها حاضر يا ماما</p><p></p><p>وخالتي بصتلي وقالتلي براحه ع البت يا واد انت..</p><p></p><p>قولتلها دي نور عنيا دي.. وشديتها من وسطها ودخلنا وقفلنا الباب ورانا ووقفنا وبنبص لبعض ومش مصدقين وسارحين ف نظرة عييووون احلي من اي كلام يتقاال ونفوق ع صووت ضحكهم براا وكلامهم وشرمطتهم مع بعض ف الكلام وبقيت بمشي بشفايفي بكل رومانسية ع خدودها ورقبتها وايدي بتحسس ع جسمها وهيا بتان وتنهج وتسيح ولما حسيتها اندمجت نيمتها ع السرير ع ظهرها وبقيت ببعبص كسها بايدي وشكل جسمها الناعم الابيض اللي بيلمع مهيجني عليها اووي كسها بقا كله ميه من شهوتها .. وبقيت ببعص ف ذنبورها وكسها بيجيب ميته وخارجه بين وراكها وبقت غرقانه.. قومت سيبتها وروحت ناحيه الباب وفتحت وبصتلهم وقولت لامي.. يالا بينا بقاا البت استوت.. ولقيت دعاء وسوسن بيبصولي وبيضحكواا وامي قامت وجايه ناحية الاوضه ودخلت لقت اهتي نايمه ع ظهرها قامت قربت منها وحسست بايديها ع وراكها وقالتلها</p><p></p><p>امي ساميه: كبرتي يا هبه يا حبيبتي وخلاص دخلتك كمان انهارده</p><p></p><p>هبه: انا خايفه يا ماما.. خايفه يوجعني.. وبتضم وراكها ع بعض</p><p></p><p>امي سامية: متخافيش يابت ياعبيطه دا زي شكه الدبوس.. انتي بس اهدي كدا وسيبي اعصابك</p><p></p><p>وامي مدت ايديها وفتح وراك هبه وبتحط ايديها ع كسها ولقته غرقاان سوايل من شهوتها.. راحت خبطاها براحه ع كسها وقالتلها.. ما انتي سايحه يابت اهوه وجاهزة</p><p></p><p>وقامت امي مسكت رباط البرنس وفكته وقالتلي يالا اقلع</p><p></p><p>وقلعت البرنس وزبي ظهر قدام امي مليان وكبير ومبطرخ ومدلدل ولسه موقفش.. قامت مسكاه بايديها وقالتلي ينيلك ياوااد كل دا.. انا مصدقتش هالتلك لما حكتلي انهارده.. اسمع ياواد انت بس تحط راس بتاعك دا ف اختك وتفتحها وبس.. اوعي تدخل كل دا جواها.. استني لما جرحها يخف شوية وابقي اتمتع باختك براختك وخليك حنين شوية عليها عشان تستحمل كل دا.. وطبعا عماله تكلمني وزبي ف ايديها عماله تلعب بيه وتقفش وتفعص فيه وزبي بدء يقف ونشف وهيا مستمرة دعك فيه لما لما وقف واتحجر ف ايديها.. وقالتلي قرب ياواد بتاعك كدا من اختك يالا</p><p></p><p>وقربت زبي من كس اختي وامي مسكاه بايديها وعماله تحركه بين شفايف كس اختي لفوق وتحت وتدعك ذنبورها اووي براس زبي واختي اااه اااممم اااح وكسها بيهرج ميه شهوة قامت امي حطت راس زبي ع خرم كس اختي وبتحركه بشويش وبصتلي ف عنيها وغمزتلي عشان احط زبي ف كسها مرة واحده وافتحها.. وايديها التانية حطتها ف بزها وطلعت حته قماشه بيضا.. وانا طبعا سايب هبه اختي سايحه وفجاه زقيت زبي وبيدخل كس هبه وبدوس اووي وراس زبي بتاخد شرفها لجوة لغاية لما شرفها اتقطع وراس زبي دخلت كسها وهبه قامت صرخت وامي زغرطتت اووي وانا نزلت بجسمي فوق اختي وصدري ع صدرها ووشي قدام وشها ومثبت راس زبي بس ف كسها.. وببصلها وهيا مكرمشه وشها م الوجع والدموع نازله من عنيها علي جنب وشها لغاية ودنها.. وقولتلها مبرووك ياعروسه.. خلاص مبقتيش بنت.. وبوستها من شفايفها وزقيت زبي شوية كمان ودخل ربعه ف كسها وهيااا</p><p></p><p>هبه:: ااااه ااااه اااي بيوجعني ياماما اووي اااه هئ هئ هئ هئ وبتعيط.. ااااه بتاعه كبير اووي ياماما اااه خليه يطلعه مش قادرة..</p><p></p><p>امي سامية: خبطني بايديها ع ظهري وقالتلي.. قووم ياواد من علي اختك وسيبها دلوقتي.. قووم مش هتقدر تستحمل بتاعك دا كله دلوقتي.. ياوااد قووم انت مصدقت دخلت ع اختك ياوااد.. قوم سيبها.. وقومت وبخرج زبي بشويش من كسها وهيا تشهق وامي ماسكه زبي وبتسحبه بشويش واول لما خرج من كس اختي لقيتها شهقت واتنهدت وامي راحت كابسه القماشه ع كسها واخدت كل الدم عليها لغاية لما خلت كسها معلهوش نقطه ددمم والقماشه بقت كلها ددمم كتيرر.. وبعد كدا مسكت زبي ومسحت كل الدم اللي عليه بالقماشه وقالتلي البس يالا واخرج وسيبني معاها.. وهرجت والبنات جريوا عليا وبيحضنوني وبيقولولي مبروك ياعريس.. وبنت خالتي حضنتني قووي وقالتلي قدام امها.. عقبال دخلتك عليا بقاا انا مش قادرة.. امها بصتلها وقالتلها متستعجليش يابت هيفتحك ويهدلك بتاعك ياختي الفاير دا.. وضحكت ولقيت الباب بيتفتح وامي خارجه واختي متسنده عليها ورجليها مفشخه ومش قادرة تمشي والبنات بصولها وقالولها مبرووك بقيتي مداام.. وهي بصتلهم وبصتلي بدلع وقالتلهم دا مفتري بتاعه كبير ووجعني.. وضحكوا من كلامها.. وخالتي قامت مع امي يسندو اختي للحمام وامي وخالتي قالتلي انا والبنات.. يالا يا ولااد روحوا بقا روحوا شقتي وبيتوا فيها لغاية لما نطمن ع هبه.. وخدها للحمام يقعدوها ف ميه دافيه ومطهر ف البانيو عشان الجرح.. ولقيت بنت خالتي بتقولي مش يالا بقااا عشان انا مستنية من بدري.. وخالتي بصت لبنتها وقالتلها يابت انتي مبتشبعيش.. بنت خالتي قالت لامها.. تؤ تؤ تؤ.. مش بشبع وعيزاه معايا كل شوية.. راحت بنت خالتي بصتلي وقالتلي بشرمطه مش يالا بينا بقاا ولقيت اختي سوسن قالتلها انا معاكي ياختي مش هسيبهولك لوحدك.. دا اخويا زي مهو اخوكي.. وضحكوا وانا قولتلهم يالا بينا.. قالولي هتنزل كدا بالبرنس.. قولتلهم اااه هنركب العربيه لغاية البيت.. ونزلت ومعايا دعاء اختي و بنت خالتي وسوسن اختي وبنت خالتي.. وركبنا العربية وروحنا شقه خالتي.. واول لما دخلنا وقفلنا الباب.. لقيت دعاء بتشدني ع اوضه نوم امها وبتقولي</p><p></p><p>دعاء: بص بقااا مدام خلاص هنبات احنا التلاته يبقي نبات هنا ع سرير امي.. السرير كبير وهيكفينا احنا التلاته</p><p></p><p>ودخلت معاها اوضه نوم امها ولقيتها ف ثانية فكتلي رباط الروب ونزلت ع ركبها تحت زبي وحطته ف بوقها ونازله فيه مص وسوسن واقفه قدامي وشفايفي ف شفايفها وخدت ايدي وحطتها ع بزازها وبقت بقفش وابوس سوسن ودعاء نازله مص ف زبي ولقيت سوسن سابتني ونزلت زقت دعاء وقالتلها.. اوعي سيبني انا كمان عاوزة امصله شوية.. ودعاء سابت زبي لسوسن وقامت وبصتلي وقالتلي.. طعم بتاعك حلو اووي من ددمم هبه وشهوتها.. حبيته اوووي.. ومسكت شفايفي بوس ب******.. ولقيت سوسن قامت هيا كمان وخدت الاتنين وايدي ع ظهرهم وروحنا للسرير ولقيت الاتنين ناموا ع وشهم روحت راكب فوق طيز دعاء وزبي اترشق ف خرم طيزها وهيا شهق.. سسسسه ممممم اااه اوووي اااه نيكني اووي.. اااه امتي بقا زبك دا يتدب ف كسي وانا نازل دب ف طيزها وهيا بتاان وطلعت زبي من طيزها وبدخله ف طيز سوسن.. لقيت دعاء قامت وقالت لسوسن نامي ع ظهرك وسوسن لفت وبقت ع ظهرها ودعاء رفعت رجل سوسن اووي لفوق ومسكت زبي حطته ف طيزها وزقتني اووي ودخل اووي ف طيزها.. وسوسن صرخت.. اااه براااحه اااي مش قادرة اااوف وقامت دعاء قعدت بكسها ع بوق سوسن وبقت بتفرك كسها اووس ف شفايف سوسن وتهيج وتقرص ف بزازها وزبي داخل طالع ف طيز سوسن ودعاء هجمت ع شفايفي بتاكها وبتفرك كسها ف بوق دعاء اووي ووقامت نزلت شهوتها ع بوق دعاء وانا نزلت لبني كله ف طيز سوسن.. ولقيت دعاء قامت بسرعه من ع سوسن وقلبتها بسرعه ع بطنها وفشخت طيازها بايديها وبقت بتلحس اللبن من طيز سوسن وتدخل لسانها جوه طيز سوسن وسون بتفرك ااه بس يابت اوعي بقاا لسانك بيوجعني اااه خرمي مولع مش قادرة.. اوعي كدا يابت.. ونضفت طيزها م اللبن وقامت مسكت زبي مصته ونضفته وقامت سوسن قالتلها.. بقا كدا يا وسخه طب انا هوريكي.. وجريت سوسن ع دعاء وعملت فيها زي ما دعاء عملت معاها ودعاء مكانتش بتقاوم خالص بس كانت بتضحك بدلع وشرمطه ورفعت رجلها وانا دخلت زبي وبقيت بنيك وهيا ااه اووي دب اووي اااه كمااان ااوووف لحم خرمي نااار من زبك اااه.. راحت سوسن قعدت بكسها ع وش دعاء وقامت دعاء بقت بتاكل كس سوسن اووي وتشد ف ذنبورها وتشفطه وسوسن ساحت روحت واخد شفايفها ف شفايفي وايدي بتفعص ف بزازها لغاية لما سوسن اترعشت ونزلت شهوتها ف بوق دعاء ودعاء بتشفط ف كسها وتبلع شوتها وانا نزلت ف طيز دعاء.. قامت سوسن من ع وش دعاء ودعاء لفت ع بطنها ف ثانية وفتحت طيازها يايدها وسوسن جريت ع كيزها تلحس اللبن منها زي ما دعاء عملتلها.. ودعااء اااه اووس يا سوسن اااه دخلي يابت لسان اووي جوة في لبن اااه العبي بلسانك ف خرمي.. لغاية لما الاتنين اتبسطوا واترمينا كلنا ع السرير وانا ف النص وكل واحده ف جنب وحاضنني ونايمين كلنا ملط وصحينا بدري عملنا تاني ونمنا تاني وصحينا قبل الظهر كدا وبنت خالتي قالتلي تعالي نعمل تاني قبل ما ننزل او خد يجي.. وسوسن بصتلها وقالتلها يخربيت هيجانك يابت انتي مبتشبعيش نيك. دعاء قالتبها ابدا ومش هيهدالي بال غير لما يكبس زبه دا كله ف كسي.. وطبعا مكستهم الاتنين ع السرير وخليت دعاء نايمه ع بطنها وسوسن عليها وطياز الاتنين قدامي واطلع زبي من كيز دي اخله ف طيز دي والاتنين اهاتهم ماليه البيت ولقينا خابتي فتحت الباب ودخلت من غير ما نحس وشافتني وانا فاشخ بنتها وبنت اختها ع سريها والاتنين بيتاوهوا زي الشراميط.. وقالتلنا.. ينيلكووا انتوا لسه مخلصتوش.. وبصتلي وقالتلي خلص ياخويا بقاا.. وقالت لبنتها وانتي يا وسخه مش قادرة خلاص تصبري.. وانا هيجت بصراحه من منظر خالتي وهيا بتبص عليا وانا بنيك بنتها وبنت اختها ع سريرها وخلاص هجيب روحت مطلع زبي والاتنين نزلوا ع الارض وفهموا وبقيت بحلب زبي ع وشهم وبزازهم وخالتي شايفه لبني بينزل ع وش وبزاز بنتها وبنت اختها وكمان بيلحسوا اللبن بلسانهم.. وبنت خابتي بقت بتدعك لبني ع بزازها وجسمها ووشها.. وامها قالتلها وحياة امك لدخله عليكي انهارده وافتحك يا وسخه.. ما انتي مش هتتلمي غير لما يدخل عليكي.. ولقيت دعاء قامت وحريت ع امها وحضنتها وقالتلها بجد ياماما.. هيفتحني انهاردة ويدخل عليا.. خالتي قالتلها ايوة ياروح امك كفاية كدا خرم طيزك بقا اوسع م الشارع.. اوعي كدا يابت هتوسخيلي العبايه لبن وانتي جسمك كله غرقان كدا.. وضحكنا وقولتلها يعني هتتفحي انهارده يا دودو.. قالتلها البسي جلبيه عليكي يابت ويالا تعالي ع بيت خالتك عشان انضفك واجهزك لعريسك .. وبنت خالتي ف ثانية لبست عباية ع جسمها الملط اللي كله لبن ونزلت هيا وخالتي وبقيت انا وسوسن لوحدنا قعدنا ع سرير وقعدنا نتكلم شوية والكلام جاب بعضه وافتكرنا سوا زمان والحب اللي بينا واندمجنا ف رومانسية وبوس رومانسي ونيكتها برومانسية ونزلت فطيزها وخلصت ولقيتها بتحضني اووي وبتقولي.</p><p></p><p>سوسن: انا بجد مبسوطه اني ليك انت ف الاخر وهتبقي جوزي واخويا وكل حياتي.. وحطت راسها ع صدري وايدها حضاني وروحنا ف النوم وصحينا اخر النهار دخلت انا وهيا استحمينا سوا ولعبنا وضحكنا تحت الدش ولبسنا تاني وقولتلها يالا بقا عشان عندي دخلة تاني انهارده.. لقيتها وقفت وسرحت كدا.. قولتلها مالك.. قالتلي مفيش بس كل ما افتكر لما هتدخل عليا انا كمان بتبسط وبخاف ف نفس الوقت.. حضنتها وقولتلها من انهارده مفيش خوف تاني.. كفاية خوف بقاا.. احنا هنتبسط بس. وهيا حضنتني وقالتلي انا ببقي مبسوطه طول منا جنبك وف حضنك.. ونزلنا روحنا شقتنا ودخلنا ولقيت هبه اختي قاعده بقميص نوم وردي وشكله حلو اووي وشعرها وميكياجها ابقمر.. ودخلت قعدت جنبها وقولتلها اي القمر دا..</p><p></p><p>هبه: ااه ياخويا ما انت وجعت القمر ببتاعك وسيبتها وروحت ريحت نفسك مع الاتنين التانيين.. قولتلها مقدرش اوجعك يا قلبي وحضنتها.. وقالتلي بيوجعني اووي اووي من تحت مش قادرة اقعد.. قولتلها معلش يومين ويخف ونستعد بقا.. لقيتها اتكسفت وحطت وشها ف حضني.. وطبعا ف الاوضه اغاني وهيصه زي المرة اللي فاتت.. وامي وخالتي خرجوا وشوية لقيت بنت هالتي خارجه لابسه اندر وبرا بس وجزمه كعب وعامله شعرها وحاطه ميكب وشكلها زي نجمات البورنو.. شوفتها صفرت وقولتبها اي يابت الجمدان دا.. لقيتها جات عليا قدامهم وقالتلي طيب يالا بقااا انا مش قادرة ومستنيه اللحظه دي.. قامت خالتي قالتلها طيب يالا يابت هليه يفتحك يمكن كسك يبرد.. وضحكت وكلهم ضحكوا.. ودخلت اوضتي مع خالتي وبنتها ولقيت بنتها راحت ع السرير ونامت ع ظهرها ورفعت رجلها وقلعت الاندر وحدفته لامها وفشخت وراكها وفتحت كسها بايديها وقالتلي.. يالا بقااا افتحني مش قادر.. وروحت نحيتها وخالتي حنب بنتها وطلعت زبي وبمشية ع كسها وذنبورها وافرشها وكس دعاء عمال يجيب ميه شهوتها ومغرقها.. امها بصتلها وقالتلها انتي ولعتي يابت.. وقامت هالتي بصتلي وقالتلي دخله يالا وافتحا الهايجه دي.. روحت راشق زبي ف كسها ودخلت ربعه او اكتر شوية ف كسها وهيا صرخختت.. ااااه ااااه اااه اووووف يالهوووي.. وخالتي قالتلها مش كنتي هتموتي وتاخدية اهو حطه فيكي واتفتحتي ياختي.. وطلعت زبي وخلتي حطت القماشة وخدت شرف بنتها ونضف الدم من زبي بالقماشة وخرجت وخالتي زغرطت وخرجت مع بنتها ودخلتها الحمام وتعملها زي ما عملوا مع اختي.. واختي بصتلي وقالتلي اي فتحتها.. قولتلها اه خلاص.. قامت اختي بصت لسوسن وقالتلها عقبالك يابت انتي كمان.. وسوسن بصتلها واتكسفت وبصت ف الارض.. اختي قالتلها يابت انتي هتعملس مكسوفه عليا انا.. دا انا اكتر واحده عارفه كل حاجة ولا نسيتي.. قامت سوسن اتكسفت اكتر وقالتلها بس بقا ياهبه..</p><p></p><p>وامي خرجت من اوضتها وهيا مبسوطه وفرحانه وبتبصلي وتقولي</p><p></p><p>امي ساميه: شد حيلك بقااا ياواد انت.. بقا معاك بنتين جاهزينلك.. هما يومين وعوزاك تقوم عليهم بقااا متسيبهومش غير حوامل</p><p></p><p>هبه: بقولك اي يا ماما عوزاكي ف كلمه جوه.. تعالي اسنديني اقف احسن موجوعه اووي من تحت ولسه من تحت مش قادرة اقف</p><p></p><p>امي راحت سندت اختي ومشيوا دخلوا الاوضه</p><p></p><p>هبه: بقولك اي ياماما.. مش احمد اخويا فتحني وفتح اخته دعاء... طب اي رايك لو خلناه يدخل ع سوسن هيا كمان دلوقتي بالمرة عشان يبقي كلنا جهزناله.. وانتي عارفه انها هيا كمان عاوزة زيينا</p><p></p><p>امي ساميه: تصدقي يابت فكره.. واهو انا وخالتك نقعد معاكو انتوا التلاته مره واحده لغاية لما جرحكوا يخف.. بدل ما كل مره نرجع نقعد مع واحده من اول وجديد.. خلاص خالتك هتخرج م الحمام وتجيب دعاء بنتها هنا ع السرير ترتاح وانتي خليكي جنبها وانا وخالتك هناخد البت سوسن ف اوضته وندخله عليها بالمره.. وامي سابت اختي ف الاوضه وخرجت وانا قاعد انا وسوسن سوا بنتكلم ونهزر ولقيت امي جايه علينا وبتبصلنا وبتضحك</p><p></p><p>ولقينا خالتي خارجه م الحمام وسانده دعاء بنتها ودعاء ماشية مفشخه رجلها وبصتلها انا وسوسن وضحكنا عليها</p><p></p><p>انا: اي يادودو مش كنتي هتموتي وادخله فيكي يابت ولا نسيتي.. دلوقتي بقاا كخ ولا اي…. وبغمزلها بعيني</p><p></p><p>دعاء: اااه وقتها كان نفسي اووي بس لما دخل فيها واتفتحت حسيت بشطه ناار فيا مش قادرة يا رخم</p><p></p><p>وخالتي قالتلها طب تعالي ياروح امك ارتاحي جوة جنب هبه.. متستعجليش ياختي كلها يويمن والجرح يدبل وانتي اللي تركبي علي بتاعه.. وضحكت وامي ضحكت وسوسن ابتسمت واتكسفت وبصت ف الارض.. وخالتي دخلت بنتها وخرجت.. ولقيت امي بتنده ع خالتي</p><p></p><p>امي ساميه: بقولك اي يا ناديه ياختي.. تعالي عوزاكي ف كلمتين ف اوضه احمد</p><p></p><p>وخالتي وامي دخلوا اوضتي وشوية لقيتهم خرجوا وندهوا ع سوسن وقالولها تعالي عايزينك.. وقامت سوسن دخلت مع خالتي اوضتي.. ولقيت امي جايه ناحيتي وبتقولي</p><p></p><p>امي ساميه: بص ياواد انت دخلت ع دعاء بنت خالتك ودلوقتي هتدخل تاني ع سوسن وتفتحها.. خلينها بقااا نقعد معاهم مرة واحده لغاية لما يخفوا.. وسابتني ودخلت الاوضه..</p><p></p><p>وانا قعدت سارح شوية كدا وفوقت ع صوت امي واقفه ع باب اوضتي وبتقولي.. متقوم يا موكوس يابن الموكوسه خلص بقاا وخش ع البت</p><p></p><p>وقومت ودخلت لقيت سوسن قاعده ع السرير ومقلعينها ملط وقاعده زي الخايفه او المخضوضه.. وقربت منها وقولتلها متخافيش يا حبيبتي.. اخيرا هتبقي بتاعتي انا زي ما كنتي بتحلمي.. وبقيت بحسس ع جسمها وامسك بزازها بحنيه وابوس ف شفايفها لغاية لما هديت وساحت معايا ونامت ع ظهرها وانا فوقيها ببوس فيها.. ولقيت خالتي وامي كل واحده مسكت رجل وفشخوها اووي وهيا لفت ايديها ع رقبتي وبتتاوة وتقولي براااحه برااحه عشان خاطري.. وانا بهديها وبمسح بايدي ع وشها واقولها براحه خالص يا قلبي</p><p></p><p>ولقيت امي وخالتي قالولنا.. كفياكوا نحنحه بقااا.. ولقيت خالتي مدت ايدسها لزبي وحطت راس زبي ع فتحة كس سوسن وامي قالتلي يالا ياواد دخله.. ودخلت زبي بشويش ف كس سوسن وهيا بتتاوة لغاية لما زبي دخل وفتحتها وهيا اااه اااه بيوجع بيوجع اووي اااي.. لقيت امي بتزغرط وتقولي… يالا ياواد طلعه منها بقاا خليني اعرف اخد شرفها ع القماشة.. وطلعت زبي براحه ودمها خارج من كسها وامي كبست القماشه ع كسها ومسحت كل الدم.. وخالتي نادية قومت سوسن وسندتها لغاية الحمام وانا بقوم لقيت امي بتقولي.. استني ياولا.. تعالي انضفلك الدم اللي ع بتاعك دا.. وامي مسكت زبي وحطت القماشة عليه ونضفته وايديها نازله تقفيش ف زبي وصوابعها بتلعب ف بضاني.. بصتلها وقولتلها.. اي يا ساميه مخلاص الدم اتمسح.. اي هتفضلي تلعبي فيه كتير ولا اي.. اوعي يكون عجبك يا وليه.. وضحكت</p><p></p><p>امي ساميه: بس ياواد اتلم انا امك بردوو.. بس تعرف ياوااد بتاعك دا يجنن اي مرا.. انا عرفت البنات كانوا سيبينك تركبهم ليه.. مهو الواحده لما تلاقي دكر كدا لايمكن تفرط فيه ابدا</p><p></p><p>انا: اي يا ساميه مش مرتاحلك يا وليه.. اوعي تكوني انتي كمان عينك منه.. وبغمزلها</p><p></p><p>امي ساميه: ينيلك واااد.. دا انت معاك ٣ بنات زي الورد.. بس سد انت عليهم الاول.. دول مش هيخلوا فيك نقطه ياوااد هيصفوك خالص.. وضحكت وسابتني وقامت وماشية وماسكه القميص بتاعها بايد مشلحاه ووراكها الملفوفه الملبن باينه وطيازها طالعه نازله وبتترج وخرجت وانا قومت لبست هدومي وخرجت ف الصاله وكانت امي وخالتي خارجين بسوسن م الحمام وماشية مفشخه هيا كمان وبصتلها وضحكت وخالتي دخلتها الاوضه جنب اخواتي وامي معايا ف الصاله وخالتي خرجت وبقيت انا وامي وخالتي واقفين</p><p></p><p>امي: خلاص ياواد ارتحت لما فتحت التلاته كدا..</p><p></p><p>انا: لسه يا ساميه مرتحتش.. وبغمزلها</p><p></p><p>امي: واي اللي هيريحك ياخويا بقاا.. وبتحط ايديها ف وسطها</p><p></p><p>انا: اي يا ساميه مانتي عارفه انا بحطه وافتح وبس ومكملتش مع واحده ولا نزلتهم</p><p></p><p>خالتي ناديه: بس ياواد بلا كلام فاضي.. دا انا شيفاك ف البيت عندي وانت ماسك دعاء بنتي وسوسن بنت اختي وهاريهم ومفضي عليهم لما غرقتهم.. هوا انت لسه فيك حيل تاني.. ينيلك واااد</p><p></p><p>روحت قربت من خالتي وقولتلها.. دول لسه بنات صغيرة معندهومش خبره زيك يا جميل انت يابلدي يا مدور.. وروحت خابطها ع طيزها..</p><p></p><p>لقيت خالتي شهقت وامي بصتلنا وضحكت وقالتلي.. اااه يا وسخ.. انا مش مرتاحالك من ساعه لما كنت معاك حوة بتفتح البت سوسن</p><p></p><p>خالتي ناديه: هوا عمل اي ياختي الوسخ دا</p><p></p><p>امي ساميه: ياختي بمسح شرف البت سوسن من ع بتاعه والاقيه بيبصبصلي وبتاعه ياختي زي القرموط ف ايدي.. شوفتي الواد وبجاحته</p><p></p><p>خالتي ناديه: اخص عليك ياواد بقااا تبص لامك كدا بردوو</p><p></p><p>انا: اي ياهالتي انتي نسيتي لما دخلتي تصحيني عشان ادخل ع هبه وصحيت لقيتك ماسكه ف بتاعي وبتلعبي بيه بين ايدك</p><p></p><p>خالتي: ياوسخ انا بس مكنتش مصدقه ان بتاعك قد كدا.. وبشاور ع ايديها لغاية كوعها</p><p></p><p>انا: طيب وانتوا شوفتوه اهوه.. اي رايكوا بقاا فيه ياجوز ملبن انتوا الاتنين.. وضحكت</p><p></p><p>وامي وخالتي قالولي بس ياوااد بطل كلامك دا.. وامي قالتلي.. هاااه هتعمل اي بقاا.. ارتاحلك يومين كدا عشان تستعد تدخل ع هبه وتجيبهم فيها.. عايزنها تحبل بقاا..</p><p></p><p>انا: انا لو عليا احبلكوا كلكوا يا مزز انتوا.. وضحكت</p><p></p><p>وقولتلهم انا هرجع شقه خالتي ويومين كدا واجي</p><p></p><p>وسايبهم وماشي وبصيت لخالتي وقولتلها</p><p></p><p>انا: خالتي.. لو مش هتعبك بس ابقي هاتيلي اكل ف شقتك عشان انا هبقي لوحدي ومش عايز اكل من برا.. نفسي ف اكل بيتي من ايدك انتي يا قمر</p><p></p><p>خالتي: بس كدا من عنيا يا جوز بنتي.. وضحكت وامي ضحكت وخبطت اختها بايديها ع كتفها</p><p></p><p>ونزلت روحت شقه خالتي ودخلت ع سريرها ونممت ومحستش لغاااايه</p><p></p><p>استنوني ف مغامرة جديدة</p><p></p><p>الجزء العاشر</p><p></p><p>وطبعا روحت ع شقه خالتي ودخلت قلعت هدومي ونمت بالبوكسر بس وروحتش ف النوم وحلمت اني واقف ف مكان كله ستات لابسه فرعوني وكلهم قاعدين حواليا ع ركبهم وانا بس اللي واقف ولقيت الملك جااي عليا وحط ايده ع كتفي وبيقولي</p><p></p><p>الملك الفرعوني: لقد اصبحت زير نساء ياولي العهد.. وضحك</p><p></p><p>انا: زير نساء اي بس.. وبعدين مين دوول.. انا معرفهمش</p><p></p><p>الملك الفرعوني: انهم جواريك يا ولي العهد.. وانت تعرفهم جيدا.. انظر لهم</p><p></p><p>وبصيت ف وش الستات دي والاقي خالتي وامي وهند ومي وفوفو وسوسو وام بيدو ود. مارينا ومارينا بنت اختها وبنت خالتي دعاء واختي سوسن</p><p></p><p>بصيت للملك وقولتله.. دول انا عارفهم كلهم.. اي دا وامي وخالتي معاهم ليه ومالهم قاعدين كدا ليه معاهم</p><p></p><p>الملك الفرعوني: الم اقل لك انك زير نساء.. انهم جواريك وطوع امرك ويمكنك مضاجعه اي امراءه منهم كيف تشاء</p><p></p><p>انا: بس دي امي ودي خالتي.. ازاي انيكهم</p><p></p><p>الملك الفرعوني: الم اقلك لك انهم جواريك يا ولي العهد.. اي امراءه تريدها سوف تكون لك.. ولكن شرط ان تكمل ما تبقي من العهد.. يجب ان تضع سائلك بداخل رحم اختك وتنجب</p><p></p><p>انا: يعني انا ممكن انيك اي واحده واخلف منها.. يعني ممكن انيك امي او خالتي او اي واحده منهم واخلف منها</p><p></p><p>المبك الفرعوني: ضاجع اي امراءه ترغب بها ولكن لا يكون لك نسل منهم.. نسلك سوف يكون من دمك فقط وغير ذلك لا.. هذا هوا شرط العهد</p><p></p><p>انا: يعني انا هنيك امي وانيك خالتي ومش هيخلفوا مني.. بس هخلف من اخواتي بس</p><p></p><p>الملك الفرعوني: نعم هو كذلك الامر</p><p></p><p>انا: طيب انا عايز اتجوز واخلف زي اي شاب.. لو اتجوزت بعد العهد دا هخلف عادي</p><p></p><p>الملك الفرعوني: لقد قلت لك من قبل.. لكن يكون لك نسل من غير دمك.. يجب ان تراعي ذلك جيدا</p><p></p><p>انا: بصيتله اووي وبصيت ع منظر خالتي وامي وهما قاعدين ع الارض.. وقولتله بس انا مش هعرف انيكهم.. دي امي ودي خالتي</p><p></p><p>الملك الفرعوني: لا عليك سوف يكون لك جاذبيه خاصه</p><p></p><p>ولقيته بيبص ف عيني اووي.. وببص ف عينه ولقيتها زرقااااا وشفااافه زي لوون البحر.. وحسيت عينه بتنور ولقيت السلسله ف رقبتي بتعمل ذبذبات زي الكهربا ف جسمي وقومت م النوم مفزوع ع ذبذبات الكهربا دي وببص ع السلسله ولقيتها لازقه ف جلدي والخرزه اللي فيها بتنور وتطفي لغاية لما سكتت تاني وانا رميت دماغي تاني ونمت لغاية ما كنا تقريبا المغرب كدا.. وخالتي فتحت باب الشقه ودخلت بتنده عليا</p><p></p><p>خالتي: انت ياواااد.. انت فيين.. انا جييت عشان اعملك لقمه تاكلها</p><p></p><p>ودخلت بصت ف اوضتها لقتني نايم ع سريرها بالبوكسر بس وزبي واقف اووي وطالع م البوكسر لبرا.. وجاات جنبي وبتصحيني.. وانا فتحت عيني كدا وبشوف انا لسه ف الحلم ولا ف الواقع.. ولقيت خالتي قاعده جنبي ع السرير وقلعت الطرحه وقاعده بشعرها وعملاه حكحه ورافع العبايه لفوق ركبتها وقاعده تانية رجل ع سرير ورجل ف الارض ووراكها باينه بيضا وملفوفه وبتبصلي وتبص لزبي وترجع تبصلي وتقولي</p><p></p><p>خالتي: متقوم ياولا كفاياك نووم بقااا.. اي مالك مهدود كدا.. اومال لما البنات يخفوا ويجهزولك بقاا هتسد عليهم ازاي يادكر.. قوم ياوااد كدا عقبال ما اعملك لقمه تسندك يا منيل</p><p></p><p>وقامت وماشية وببص بعيني علي طيزها اللي زي الجيلي طالعه نازله وبتتهز وتحدف شمال ويمين ولفوق ولتحت.. وحسيت زبي بيسخن اكتر.. وقومت بتمطع وبفوق وقومت من ع سرير وخرجت للصاله ولقيت عبايه خالتي مرميه ع كرسي.. قولت ف دماغي يمكن قلعتها وقاعده بلبس البيت ودي شقتها بردوو.. ورايح للحمام وسمعت صوتها ف المطبخ بتغني وتندن كدا روحت داخل براحه للمطبخ ولقيتها واقفه مدياني ظهرها ولابسه قميص نوم بيتي حملات لغاية فوق الركبه كدا وطيازها قافشه اووي فيها ومرسومه.. روحت مقرب منها براحه ولازق فيها اووي وزبي بقاا غاطس ف لحم طيازها الملبن اللي زبي غرس فيه من طريانه ولفيت ايدي تحت بزازها كدا ع بطنها ورقبتي ع كتفها وقولتلها</p><p></p><p>انا: دا اي الروقان دا كله يا نونااا.. دا مزاجك عالي اووي</p><p></p><p>خالتي: اتخضت لما لمستها كدا.. يووة خضتني يا وااد مش تعمل حس ولا حاجة.. وبعدين اه رايقه ومزاجي رايق عشان كل حاجة ماشية زي الفل.. وبعدين متبسطتش ليه وانا بعمل بايدي اكل عشان اغذي جوز بنتي.. وضحكت بمرقعه كدا</p><p></p><p>انا: بنتك اي بس يا منجاية انتي.. متيجي اتجوزك انتي بدل بنتك وضحكت</p><p></p><p>خالتي: بس ياولا اختشي.. انا كبيرة عليك.. كفاية عليك البت.. بس انت تقدر عليها ياخويا</p><p></p><p>روحت لازق زبي اووي بين طيازها وقفشت بايدي ف لحم بطنها الطري وقولتلها</p><p></p><p>انا: بنتك اي بس يا بطل انتي.. دي جنبك ولا حاجة.. دا انتي احلي واجمد منها</p><p></p><p>خالتي: حست بزبي اللي دخل بين طيازها.. وخدت نفس كدا.. وقالتلي.. ياواد ابعد عني كدا متلزئش فيا اووي كدا.. ياوااد ابعد بتاعك اللي عامل زي الماسورة دا</p><p></p><p>ولفت وشها ليا ولقيت بزازها قدام عيني طالعين اووي وكبار وعيني رشقت ف بزازها.. لقيتها بترفع وشي بايديها لوشها وتقولي انا هنا ياوااد مش تحت.. وضحكت</p><p></p><p>انا: تحت ولا فوق مهو كله انتي بردوو وضحكت</p><p></p><p>خالتي: متخافش ياواد دعاء بنتي بردوو هتبقي زيي كدا.. دي نسخه مني وانا صغيره</p><p></p><p>انا: ياااه انتي كنتي زيها كدا وانتي ف سنها</p><p></p><p>خالتي: كلها انا ياوااد.. وبعدين قولي بقااا.. هوا انت بتنام مع بنتي من امتي بصراحه</p><p></p><p>انا: مش هقولك هسيبه ياكلك كدا</p><p></p><p>خالتي: ضحكت بلبونه.. هوا اي دا ياوااد اللي هتسيبه ياكلني.. دا انت كنت ف جره وطلعت لبره</p><p></p><p>انا: مخك ياخالتي اللي هسيبه ياكلك.. وغمزتلها.. وقولتلها عشان جعان.. لما تعلمي الاكل هبقي اقولك وسيبتها وضحكت.. وانا خارج روحت خابطها ع طيزها واترجت وقولتلها ملبن اووي وضحكت وخرجت</p><p></p><p>خالتي: ضحكت وقالتلي امشي يا وسخ عقبال لما اشوحلك شوية كبده جملي يشدوك شويه ويغذوك</p><p></p><p>وخرجت قعدت الصاله شوية ولقيت خالتي جايه ف ايديها طبقين وحطتهم ع ترابيزة وراحت جابت العيش وطبق سلطه وجات حطتهم.. وقالتلي.. يالا كل يا حبيبي وغذي نفسك بقاا</p><p></p><p>قولتلها طب متاكليني انتي بايدك بقااا الحلوين دوول وضحكت.. قامت بصتلي وقالتلي.. بطل مياصه وكل بقااا.. قولتلها طب كلي معايا بقااا مبحبش اكل لوحدي.. قامت قعدت جنبي ولازقه فيا بلحمها الملبن.. وقالتلي.. يالا ياسيدي اديني قعدت جنبك اهووه عشان تاكل.. يالا مد ايدك بقااا وكل.. وانا باكل وهيا بتاكل.. بس انا باكل براحه اووي ومش مركز مع الاكل اكتر منا مركز معاها ومع جسمها الطري اووي اللي لازق ف جسمي وعيني رايحه جايه ع وراكها البيضا قشطه ودراعاتها الملفوفه وزبي ييقف ويشد اووي اووي وسااارح ف الحلم اللي حلمته وبكلم نفسي ف دماغي.. معقووول.. طبب ازاااي بس.. هوا بعد كل اللي حصلي ف حياتي دا ممكن كمان انيك خالتي.. لاااا لاااا انا اكيد بخرف.. مش معني ان الكلام بيني وبينها بقاا ع المكشوف وعلاقتي ببنتها بقت بعلمها يبقي انيكهااا.. لااا.. وفوقت فجاه ع ايد خالتي بتحط حته كبده كبيرة ف بوقي وتقولي مالك ياواااد مبتاكلش ليه هوا انت هتعمل فيها مكسوف.. كل كدا وغذي نفسك دا انت قدامك مجهوود كبير مستنيك.. وفتحت بوقي واخدت حته الكبده ف بوقي وعضيت صوابعها براحه كدا قامت قالت بمنيكه.. ااااااي حاسب ياواد هتاكل صوابعي.. قولتلها صوابعك طعمها يجنن.. متيجي اكلك انتي بدل الكبده انتي اطعم منها وضحكت.. قالتلي كل ياروح امك انت بقيت شقي ياواااد ويتخااف منك.. ولفت وبصتلي وقالتلي مش هتقولي صحيح بقاا بس بجد متخبيش عليا حاجة.. هو انت بتنام مع بنتي من امتي.. قولتلها ما انتي عارفه كل حاجة ولا نسيتي.. قالتلي لا ياخويا انا اعرف بس يووم لما كنت انا وامك تحت عند البت جارتكو وهيا معاك فوق ونزلت وماشية مفشخه وانا فهمت علطول انك اكيد عملتلها حاجة وندهت ع امك وشافتها نازله كدا وقلنا اكيد كنتوا بتتبسطوا سوا بس. يعني بتبوسوا بعض ولتقفشلها وفرشتلها وبصؤاحه انا وامك اتبسطنا انك انت وهيا دخلتو سوا ف بدايه علاقه وقولنا الموضوع بعد كدا هيبقي سهل</p><p></p><p>انا: يعني يا خالتي لو كونت فتحت بنتك وقتها مكونتيش هتعترضي</p><p></p><p>خالتي: بص طبعا بالنسبة للي احنا فيه دا اكيد مكنتش هعترض بس كانت هتبقي دي فرصه نمسكها عليك ونخليك تنفذ كل اللي بيحصل دلوقتي.. بس وقتها كنا هنخليك تعمله غصب عنك وكنا هنفاتحك ف الموضوع بعد ما يحصل.. بس انت طلعت عاقل ياوااد وعرفت تبسطتها وتريحها ع الاخر من غير ما تفتحها.. بس بردوو مقولتيليش بتنام مع بنتي من امتى</p><p></p><p>انا: اي ياخالتي انتي نسيتي لما اتجمعنا كلنا ف الاول لما قبلت وجيت اقولكم شرطي اني هنام معاهم كلهم وهما خرجوا م الاوضه قالوا موافقين وكمان قالوا ان مش اول مرة انام معاهم</p><p></p><p>خالتي: ياااواد عارفه كل دا.. بس عايزة افهم حصل من امتي دا وازاي</p><p></p><p>انا: بصي يا خالتي.. فاكرة زمان لما كنا ف السلسله الاولي وطلعنا كلنا مصيف مع خالي..</p><p></p><p>خالتي: خبطتني بايديها ع رجلي جنب زبي كدا وقالتلي.. قصدك ابوك مش خالك.. ما خلاص بقااا</p><p></p><p>انا: ايوة ايوة وقتها كنت فاكر انه لسه خالي يعني.. هوا بقا الموضوع بدء ف المصيف دا ودخلت ع بنتك وفتحتها من ورا ومن وقتها هيا بقت بتجري ورايا وعوزاني راكب عليها كل شوية.. بنتك دي فايرة اووي ياخالتي مبتشبعش خالص</p><p></p><p>خالتي: ضحكت.. وقالتلي.. ينيلكو دا وقتها كنتوا لسه مكبرتوش.. وانا فكراكو لسه عيال وانتوا هاريين بعض.. وبعدين مالها البت.. فايرة وقايدة وعايزة دكر.. وانا قولت محدش هيبردها غيرك.. انت ياواد بصراحه عجبتني وانت هاددها ومشبعها.. دي بنتي وانا عرفاها وعارفه انها مش هتتبسط غير مع دكر زيك.. دا انت طلعت مش سهل ياوااد.. بس عجبتني بصراحه</p><p></p><p>وخلصنا اكل ووشالت الاطباق وجات قالتلي.. انا هروح بقاا لامك عشان قاعده مع ٣ بنات لوحدها</p><p></p><p>انا: طب ياخالتي روحي شوفيهم وتيجي تباتي معايا بدل ما انا هبات لوحدي</p><p></p><p>خالتي: ليه خايف حد يخطفك ولا اي وضحكت</p><p></p><p>انا: لا ياخالتي انا عايز انام ف حضنك انهارده</p><p></p><p>خالتى: بصتلي اووي.. ولاااا اتلم هااااه.. مش بقولك مبقتش سهل وبقا يتخاف منك.. ولبست عبايتها وراحت فتحت الباب وخارجه</p><p></p><p>انا: ندهت عليها.. خااااالتتتتي.. انا مش هنام غير لما تيجي ومستنيكي.. وغمزتلها</p><p></p><p>بصتلي خالتي بسهوكه كدا وقالتلي.. طيب هروح اشوفهم واطمن عليهم وساعتين واجي تاني لما اشوف اخرتها معاك يابن اختي.. وضحكت وخرجت قفلت الباب وراها</p><p></p><p>وانا قاعد لوحدي وقولت البس وانزل اتمشي شوية واجي تكون هيا رجعت.. ولبست ونزلت اتمشيت ولقيتني رايح عند صيدليه د. مارينا.. ودخلت لقيتها وشافتني ابتسمت اووي وقالتلي</p><p></p><p>د. مارينا: ياااه عاش من شافك.. انت نسيتني خلاص</p><p></p><p>انا: هو انا اقدر انسي روحي بردوو</p><p></p><p>د. مارينا: يالهوي لسه كلامك كله بكش زي ما انت.. بس بحب كلامك بردوو</p><p></p><p>انا: وانا بحبك انتي يا ملكه جمال الكون</p><p></p><p>د. مارينا: اتكسفت وبصت للارض.. وقالتلي طب قولي جااي ليه بقااا</p><p></p><p>انا: بصراحه انا جاي عشان سبب مهم اووي.. بصراحه لقيت قلبي بيوجعني اووي اووي.. روحت ماسك ايديها وحاططتها ع صدري فوق قلبي… حتي شووفي</p><p></p><p>د. مارينا: بتبص ف عيني اووي وايديها ع صدري.. وبتقولي سلامة قلبك يا روحي</p><p></p><p>انا: خلاص قلبي خف لما روحي لمسته بايدها الحلوة.. ورحت بايس كف ايديها برومانسية</p><p></p><p>وهيا اتنهدت وشالت ايديها برااحه وقالتلي.. بسس بقااا مش هينفع هنا.. حد يدخل فجاه وسشوفنا كدا يقول اي</p><p></p><p>قولتلها هيقول اتنين بيحبو بعض وهيتجوزو</p><p></p><p>لقيت وشها احمر واتكسفت وبصت للارض.. وقالتلي بس بقاا يا مجنون.. قولتلها مجنون بجمالك وحلاوتك اللي مبشوفش غيرهم يا حبيبتي.. قالتلي طيب خلي الكلام الحلو بتاعك دا لما نبقي لوحدنا.. قولتلها طيب انا عايز استشيرك ف حاجة.. قالتلي اي.. قولتلها ليا صاحبي متجوز ٣ وبصراحه كدا عايزله حاجة تخليه يفضل شغال مع التلاته وميضعفش وكمان عايز حاجة تخلي انتاج الحيوانات المنوية شغاال بوفرة عشان الحمل وكدا.. بصتلي وقالتلي يالهووي ٣.. دا عايزله معجزة بقاا وضحكت برقه ودلع زي عادتها.. وقالتلي بص انا جاتلي حاجات مستوردة بس اي م الاخر بقاا وكنت شيلاها عشان هبيعها بسعر حلو بس مدام انت اللي جيتلي مش خسارة فيك… ودخلت جابتلي حبايه لونها ابيض اوووي.. وحبايه تاني برتقالي.. وقالتلي خليه ياخد دوول وهيدعيلك.. قولتلها وانا هعرف منه واجي ادعيلك بقاا.. وضحكت واخدت منها الحبايتين.. وقربت من ودنها وقولتلها نفسي اطلع انا وانتي لوحدنا كدا يومين نغير جوو عشان انتي وحشتيني اووي.. قامت اتكسفت ووشها احمر تاني ووقالتلي وانت بصراحه وحشتني.. خليني اظبط كدا وهبلغك امتي هبقي فاضيه ونسافر يومين.. بس تبقي مؤدب.. بصيتلها وضحمت وقولتلها دا انا هبقي مؤدب ع الاخر.. وسلمت عليها ومشيت.. خرجت ع سوبر ماركت اشتريت ازاة مية ورفعت الحبيتين واتمشيت لغاية بيت خالتي وطلعت ودخلت وهيا لسه مجاتش وانا دخلت اوضه خالتي وفتحت دولابها وبقيت بقلب ف قمصان نومها واتفرج عليهم وطلعت قميص لانجيري شبك بيتفل بكباسين من عند الكس وحماله فتله وكله شبك بس.. ودخلت اوضه دعاء بنتها وفتحت دولابها وبقيت بقلب بردوو ف قمصانها وسنتيانتها وطلعت قميص زيه بس اصغر شوية ف الحجم وخدته وحطيت القميصين جنب بعض ع السرير وببصلهم وسيبتهم ع سرير خالتي وخرجت قولت اقف ف البلكونه شوية استناها لما تيجي.. ووقفت ف البلكونه شوية اشم هوا ومفعول البرشامتين اشتغل وبقيت حاسس بضاني بتتنفخ وتتقل وزبي بيسخن وبيقف.. وانا واقف حسيت ميه بتنقط ع راسي وفكرت نطرة.. مديت ايدي لبرة شوية ومفيش اي نطرة.. حسست ع شعري لقيت ميه.. برفع وشي لفوق وابص واول لما رفعت وشي لقيت حاجة مبلوله نزلت ع وشي.. مسكتها بايدي وشيلتها من ع وشي وببص لقيت واحده ف الدور الي فوق خالتي وحطت ايديها ع خدها وفتحت بوقها وقالتلي معلش حقك عليا الهدوم وقعت من ايدي وانا بنشر.. مسكت اللي وقع عليا وبفرده ولقيته اندر.. وفردته وبصيتله وفرفعت وشي وببصلها لقيتها بتحط ايديها ع وشها وتخبي وشها م الكسوف.. ضحكت وقولتلها ولا يهمك.. تحبي تنزلي تاخدية ولا تحبي اطلع اديهولك.. لقيتها تنحت وقالتلي هااااه.. ااااا لاااا استني.. ودخلت وخرجت ونزلت سبت وقالتلي حطه ف السبت.. وقبل ما احطه روخت فردته تاني وبصيتله ورفعت وشي وبصيتلها وحطيت الاندر ف السبت وهيا شدت السبت بسرعه ودخلت ومخرجتش تاني.. وشوية لمحت خالتي جايه ع البيت ودخلت.. روخت داخل م البلكونه وقاعد ف الصاله وهيا فتحت الباب ودخلت.. وقولتلها اي كل دا اتاخرتي عليا كل دا ليه.. قالتلي كنت بقعد البنات ف ميه دافيه بمطهر وبحط مرهم مضاد حيوي للبنات عشان جرحم ع بكرا بكتير يكون لم وبعد بكرا تعيش بقا براحتك معاهم يا بطل وغمزتلي.. قولتلها طيب ومين فيهم اللي هتخف بسرعه بقااا وغمزتلها.. قالتلي بص هما كلهم اخرهم بكرا بس انت هتبدء باختك اكيد عشان اتفاق العهد وكمان اتفتحت قبلهم.. وبعدين انا جاية وشيفاك واقف ف البلكونه.. اي زهقت م القعده لوحدك ولا اي.. قولتلها اااه زهقت.. قالتلي منا كنت خاسه انك مبتحبش القعده لوحدك وعشان كدا جيت اقعد معاك وابيت هنا وامشي الصبح.. قولتلها صحيح هوا مين الناس اللي ساكنين فوقيكي.. قالتلي دي ام ايمان.. اشمعني.. قولتلها مفيش بس وانا واقف مستنيكي وكان حد بينشر غسيل والميه نقطت عليا وببص لقيت غسيل وقع ع وشي وضحكت وخالتي ضحكت.. قالتلي اااه دي تلاقيها ايمان.. اصل ام ايمان مبقتش قادرة ع شغل البيت وكبرت خلاص وايمان بنتها من ساعة لما اتجوزت بقت بتيجي كل يومين كدا لامها بتغسلها الغسيل وتعملها الشقه والاكل.. وترجع تشوف بيتها وعلي كدا بين امها وبيت جوزها وساعات بطلعلها انا او بنتي دعاء لما ايمان بنتها مبتبقاش عندها .. قولتلها ليه هيا معندهاش عيال تاني.. قالتلي لا معندهاش غير ايمان بس.. وابو ايمان مات وايمان دي كانت لسه ف ابتدائي.. وام ايمان رفضت تتجوز وعاشت وربت ايمان لغاية لما جوزتها والبت مش سايبة امها.. وقالتلي انا هدخل اغير هدومي واجيلك.. وسابتني ودخلت اوضتها ولقيتها خارجه تاني وماسكه ف ايديها الاتنين لانجيري وبتقولي اي دا ياوااد واي اللي طلعهم م الدولاب.. قولتلها اكييد عفريت وضحكت.. بصتلي قووي وقالتلي مفيش عفريت غيرك.. انت ياوااد فتحت دولابي وقلبت ف هدومي وكمان دولاب البت وكمان خرجتهم م الدولاب.. اي ياوااد اشمعني دوول يعني.. قولتلها ابدا كنت زهقان قومت اتفرج ع هدومكوو واستغىبت لما لقيت عندك انتي ودعاء نفس الانجيري.. قالتلي دااا دعاء جبتهولي ف عيد الام وجابت دا لنفسها عشان تحطه ف جهازها.. لو عاجبك اووي كدا هخليها تلبسهولك بكرا لما تروحلها.. قولتلها طب وبتاعك انتي.. بصتلي ورفعت حاجبها وقالتلي اتلم ياوسخ واصبر كلها سواد الليل وبكرا تروح لهم وقدامك ال٣ بنات وانت شطارتك معاهم بقااا وضحكت.. قولتلها طب وانا هفضل سواد الليل كدا يعني.. قالتلي اااه يا روح خالتك.. خليك كدا محوشهم لغاية بكرا وابقي فضيهم جوا البنات وضحكت.. قولتلها بس انا عاجبني بتاعك اووي وعايز اشوفه عليكي.. ضحكت وخدتهم ف ايديها ودخلت اوضتها وهيا داخله بتقولي بقيت وسخ اووي يخربيتك.. ودخلت اوضتها وخرجت لابسه قميص بيتي حملات فتله وقصير لفوق الركبه وماسك عليها ولامه شعرها ديل حصان وخرجت قعدت جنبي ووراكها بانت مليانه ومربربه وبيضا اشطا ونضيفه اووي وبتلمع.. وبصيت لوراكها اووي وهيا خدت بالها وقالتي.. عينك يا واااد.. اي عينك هتطلع ع وراكي. اتلم احسنلك.. قولتلها ما انتي بطل بصراحه وانا راجل ومعذور وضحكت.. وهيا قالتلي بكرا يا واااد هنشوف الراجل المعذور دا هيعمل اي مع ال٣ بنات.. بس انت تقوم بيهم.. قولتلها اقوم بيهم وقوم باللي جابتهم كمان وضحكت وهيا بصتلي وبرقت وفتحت بوقها واتصدمت من كلمتي وقالتلي لاااا انا اقووم من جنبك واسيبك وادخل انام احسن انت يتخااف منك.. وسابتني ودخلت اوضتها وانا قاعد بضحك ع كلامنا وقعدت شوية افتكرت ايمان وشكلها البسيط وكانت بنت عادية بس ملامحها حلوة وقمحيه شوية مش بيضه.. وزهقت قولت ادخل اوضه دعاء انام فيها.. ودخلت ع سريرها وقعدت اتقلب يمين وشمال ومش جايلي نووم والحبايتين شغالين وبضاني هتضرب من كتر ما هيا بقت معبيه اووي وعايز افضي لبني وزبي واجعني وعايز احطه ف اي كس.. وقومت من ع سرير وخرجت وروحت اوضه خالتي وخبطت عليها وهيا ايووة عااايز اااي.. قولتلها مش عارف انام.. مش متعود انام لوحدي.. وفتحت ودخلت.. ولقيتها نايمه ع وشها وتانية رجل وطيازها عاليه ومأنبرة اووي وعريضه ووراكها مليانه ومدورة وشوفت كدا وانا تعبان اصلا وخلاص هاين علينا انط ع خالتي.. لقيتها اتعدلت وقالتلي عايز اااي.. قولتلها خليني انام جنبك طيب.. بصتلي ونزلت بعنيها وبصت لزبي الهايج وبصت ف عيني وقالتلي بس تنام باااادب هااااه.. قولتلها حاضر.. ونمت جنبها وهيا مدياني ظهرها وطيزها قدامي وكل شوية اقرب منها وزبي يلزق ف طيزها لغاية لما ربع زبي بقاا واخد جلابيتها وداخل بين طيازها وحسيت بطيازها بتقفل اووي ع زبي ولقيتها مدت ايديها لزبي ومسكته اووي وقفشاه بايديها وعامله انها بتشيله من طيزها وهيا بتحكه بين طيازها لفوق وتحت وبتقولي ياااواااد ابعد بتاعك اللي راشق فيااا دااا وابعد عني كدااا واتلم شوية.. وانا فضلت كدا لغاية لما زهقت وروحت ف النوم وهيا نامت وصحيت الصبح بدري وخالتي نايمه ولقتني لازق اووي ف ظهرها وزبي كله بين طيازها وايدي ع بزازها وبصيت ع وشها لقيتها نايمممه.. قولت يمكن انا لزقت فيها وهيا نايمه ومش حاسه.. وقومت براحه من جنبها وقومت اخدت دش وقولت انزل اجيب فطار واطلع.. ولسه بفتح باب الشقه ولقيت ايمان ف وشي نازله من شقه امها وبصينا لبعض ثواني وهيا ابتسمت بكسوف كدا وانا ابتسمتلها وقولتلها.. صباح الخير</p><p></p><p>ايمان: صباح النور.. معلش انا اسفه الغسيل وقع من ايدي غصب عني</p><p></p><p>انا: ولا يهمك محصلش حاجة.. بس هيا دي هدوم مين اللي وقعت عليا</p><p></p><p>ايمان: دي هدومي انا.. وبعدين انت مين.. انا اعرف طنط ودعاء بس</p><p></p><p>انا: انا ابن اختها وجاي عندها يومين كدا عشان من حسن حظي اتعرف عليكي</p><p></p><p>ايمان: اتسكفت شوية وقالتلي.. الشرف ليا انا.. استاذن بقاا عشان اتاخرت</p><p></p><p>وسابتني ونزلت وانا واقف مكاني وعيني عليها وهيا نازله السلم.. وايمان نازله بصت وراها وبصت عليا ولقتني واقف ببصبها وبصت وابتسمت ولفت وشها وكملت نزول.. وانا واقف سمعت صوت خالتي بتقولي انت يا وااد ياااحممممد.. رديت عليها وقولتلها انا هنا.. قالتلي اي روحت فين.. قولتلها كنت نازل اجيب فطار عشان نفطر سوا.. قالتلي لااا احنا هنفطر عند امك مستنيانا.. استني هلبس وننزل نروح لامك سوا.. ولبست العبايه ونزلنا من شقتها وخارجين ع الشارع عشان نركب ولقيت ايمان واقفة مستنية تركب وافت خالتي وخالتي شافتها وسبموا ع بعض وبوس واحضان</p><p></p><p>خالتي: ازيك يا ايمان عامله اي يابنتي</p><p></p><p>ايمان: كويسه يا طنط.. انتي عامله اي ودعاء عامله اي</p><p></p><p>خالتي: كويسين يا حبيبتي..وحطت ايديها ع بطن ايمان وقالتلها..اي يا ايمان لسه مفيش حاجة جاية ف السكه</p><p></p><p>ايمان: لسه يا طنط.. ادعيلي</p><p></p><p>خالتي: يديكي ويراضيكي يا حبيبتي</p><p></p><p>ولقينا توك توك جاي وشاورتله وخابتي ركبت وطيازها واخده نص التوك توك وايمان ركبت جنبها ومبقاش فيه مكان ليا.. وقولتلهم خلاص امشوا انتوا بقاا وانا هاجي وراكواا.. لقيت ايمان بصتلي وقالت لا تعالي انت اركب مع طنط وانا هركب واحد تاني.. روحت قربت منها وقولتلها ميصحش طبعا تقفي لوحدك.. بصتلي قووي ولزقت ف حالتي شوية وبقاا جنبها مكان صغير يادوب احط فيه رجل بس.. وقالتلي تعالي اقعد ف ي مكان اهوه.. ودخلت حطيت رجل بس وبقيت قاعد بجنب وكاني راكب ع ايمان بوشي وجسمي ف جنبها وحسيت بحلاوة لحمها الطري المستخبي تحت هدومها وطبعا مع المطبات بقيت بدقر بزبي ف وركها وهيا معرفش حاسه وعامله عبيطه وبتتكلم مع خالتي.. بس اكيد حاسه بزبي مهو كان واقف بصراحه.. وجه بيتنا ونزلت انا وخالتي وحاسبت التوكتوك وقولتله يوصلها لغاية مكانها وقولتلها متحاسبش وبصتلها وقولتلها فرصه سعيده واكيد مش اخر مرة وهيا بصتلي باعجاب كدا وقالتلي اكييد هشوفك لما تيجي لطنط.. والتوكتوك مشي وانا اخدت خالتي وماشيين طالعين بيتنا وقولت لخالتي</p><p></p><p>انا: هيا متجوزة بقالها كتير ولا اي</p><p></p><p>خالتي: ااه بقالها سنتين ونص</p><p></p><p>انا: ياااه ولسه محملتش ليه</p><p></p><p>خالتي: اصل عندها شوية مشاكل ف المبايض ومانعه الحمل ومش سايبه دكتور الا وراحوله ولسه مستنيه نصيبها</p><p></p><p>انا: بس شكلها طيبه اووي ايمان دي ياخالتي</p><p></p><p>خالتي: دي محدش كان بيسمعلها حس ومتربية اووي</p><p></p><p>وكنا طلعنا قدام الشقه وطلعت مفاتيحي وفتحت الباب ودخلت انا وخالتي ولقينا البنات بيحضروا الفطار وبيحطوة وامي معاهم وطبعا كانوا احسن م الاول وبيتحركوا كويس ف الشقه ولابسين قمصان نوم واول لما دخلت جريوا عليا وحضنوني وبقوا بيبوسوا فيا ودخلت لافف ايدي عليهم وأنا وسطيهم وقعدت ف النص بينهم وخالتي وامي قدامنا وقعدنا نفطر وكل واحده تحط لقمه شكل ف بوقي واللي تحطلي بيضه مسلوقه ف بوقي واللي تغمس عسل ابيض وتحطلي ف بوقي وكاني شهريار.. واكلت وشبعت وقومت قعدت ع الكنبه عقبال لما يشيلوا الاكل.. ولقيت امي دخلت المطبخ وخارجه معاها ٤ شوبات لبن وادتني واحد وادت كل بنت واحد وقالتلنا دا لبن بعسل ابيض اشربوه عشان يقويكوو.. وشربناه وخلصنا وقعدنا نتكلم ونهزر كلنا ونضحك وبعد كدا امي بصت لينا وبصت لاختي وقالتلنا مش يالا بقااا.. اختي بصتلها بكسوف وقالتلها اي يا ماماا بقااا.. روحت قايم وشايل اختي ع ايدي وهيا حاطه وشها ف حضني وايديها حوالين رقبتي ودخلت اوضتها وحطيتها ع سرير وقلعت هدومي ف ثانية وبقيت ملط وزبي حالته حاله وبصاني منفوخه ومليانه ومدلدله مت تقلها ونمت جنبها ع سرير وقولتلها</p><p></p><p>انا: اخييرا يا حبيبتي.. اخيراا هعمل اللي كنا نفسنا انا وانتي فيه من زمان.. ياااه ياهبه انا مش مصدق اني هنيكك من كسك</p><p></p><p>هبه: اتكسفت ورمت نفسها عليا ووشها ف صدري وخبطني برقه ع صدري بايدها وقالتلي.. بسس بقاا ياحمد بتكسف</p><p></p><p>روحت رافع وشها لوشي وبصيت ف عنيها وروحت حاطط شفايفي ع شفايفها وبقيت ببوسها برومانسية اووي وايدي ماشيه بتحسس ع دراعاتها وجسمها وبزازها.. وهياا بتتنهد وبتضم ف وراكها وفضلنا كدا لغاية لما لقيتها خلاص استوت ونامت ع ظهرها وانا نمت فوقيها وبقيت بحرك زبي بين شفايف كسها.. وكسها بقااا حنفيه ميه مفتوحه وعمال ينزل افرازات شهوتها وحطيت راس زبي ع فتحه كسها ودخلت راسه وهيا صرخت وقالت</p><p></p><p>هبه: ااه براحه عليا ياحمد.. ااه اممم.. ااح</p><p></p><p>وانا بدخل ف زبي شوية شوية وهيا بتان وتتوجع وبقت تقوول.. اااه براحه ياحمممد اااه متخلوش كله كداا.. اااه ااي اااي اااه اممم اااه براحه متعملش قووي اااي اااي اااه ياماماااا اااه يامااا.. وبقت بتنده وهيا بتتاوة ع امي.. اااه ياماماااا اااه الحقيننني اااه بيوجعننننني هئ هئ هئ هئ</p><p></p><p>وامي دخلت علينا وانا نايم فوق اختي وهيا فاشخه وىاكها ووسطي بين وراكها وزبي نازل دك ف كسها وهيااا مش قادرة.. وقالتلها امي.. اي يابنت الموكوسه مالك بتصوتي ليه وبتندهي ليه.. متتمتعي يابت.. وقامت فاتحه رجلين اختي اكتر بايديها عشان انيك اكتر فيها واختي بتصووت اااه اااه قوميه ياماما من عليااا اااه بتاعه بيوجعني اووي اااي اااي ااه بيعملي اووي ااي.. روخت انا رافع رجليها الاتنين لفوق وضاممهم ع بعض وزبي ف كسها.. وبصيت لامي وقولتلها امسكيلي رجلها بقاا.. وامي بقا عن راس اختي وشاده رجليها عليها وانا قافشها من وراكها ونازل ترزيع ف كسها وهيا مش مبطله صريخ وصويت لغاي لما قربت انزل.. وامي لاحظت وقليتها شدت رجلين اختي اووي عليها لدرجه ان طيز اختي اترفعت لفوق ورجلها بقت قدام وشها وامي مسكاها اووي وقالتلي انت هتجيبهم ياحمد.. قولتلها اااااه.. قالتلي طب حطهم كلهم جواها.. وانا لزقت زبي للاخر ف كس اختي وهيا صوتت ااااه اااه لااا جووه اووي اااي ااه ولقيت حنفيه لبن اتفتحت ف كس اختي واللبن بقاا نازل من زبي جوه رحمها ع طوول وهياااا اااه يااااح يااااح بيحرق اااه بيلسع ياماما ااااه سخن اووي اااه كفايه كفاية انا اتمليت اااه قووم بقاااا قوميه ياماما مش قادرة كفاية.. لغاية لما هديت.. وامي قالتلي متطلعش بتاعك مرة واحده.. اصبر وطلعه بشويش عشان يستقر لبنك فيها وتحبل.. اختي قالتلها ياماما خلااص بقااا دا نزلهم كلهم جوه خالص اووي وكتيرر اووي انا حاسه بيهم كتيرر.. وبسحب زبي بشويش لغاية لماخرجته من كس اختي وامي حطت مخده تحت وسطها وقالتلها خليكي كدا يابت عشان مينزلوش منك وانا لبست برنس وقفلته وزبي لسه واقف مع اني جبتهم وزبي بيلمع من لبني وشهوة هبه اللي مغرقينه ومغرقين بضاني وخرجت وسيبت امي مع اختي ف اوضتها وسوسن ودعاء وخالتي بصولي وانا خارج وزبي طالع وواقف مترين قدامي م البرنس وضحكوا.. وخالتي قالتلي اي ياواد مخلصتش للاخر ليه مع اختك.. قولتلها خلص.. قالتلي ونزلتهم جواها.. قولتلها اااه.. قالتلي اومال بتاعك واقف ليه كدا لسه.. قولتلها اصل لسه مشبعتش.. وبصيت ع سوسن وقومت رايح ناحيتها وشايلها وجاري بيها ع اوضتي وهما بيضحكوا ودخلت رميتها ع سرير وبقيت ببوس فيها وبقيت هيجاان وكل همي انيك وبس وحطيت زبي بكل همجيه ع كسها ورشقته فيها وهيا صرخت باعلي صوتهاااا.. ااااااااااه اااااااه لااااا لااااا طلعععععه طلعععععه مش قااادرررة وانا نزلت نيك فيها وترزيع ومش عارف مالي بس عندي باور افضل انيك مقفش.. وهياا.. اااه لااا بسس بسسس طبب اسستتننني هقووولللكك.. اااه مششش قوووي كداااا اااه بيووجعننني حرااام علليييك ااااه اااي امممم اممممم ااااه.. وبتخالو تقفل ف وراكها عشان مرزعش فيها.. روحت شادد المخده وماسك رجليها الاتنين بايدي ورافع وسطها وحاطط المخده تحت طيزها وبقت مرفوعه لفوق وفشخت وراكها بايدي وبقيت برزع فيها وهيا تصووت وتعيط لغاية لما نزلت جواهااا هيا كمان وبقت بتوحوح.. يااااح يااااح بيلس اوووي اااه بيحرق.. سخن اووي.. اوووف اااه كفايه بقاا نزلوا كتير اااه كفاية مش قادرة اااه قووم من عليا.. وعملت بردو زي اختي وطلعت زبي بشويش وخليتها تضم وراكها ع بعض وهيا قالبه نفسها عشان اللبن يستقر ف الرحم وتحبل.. وحطيت البرنس عليا ومقفلتوش المرة دي وخرجت والروب مفتوح وزبي لسه بردوو واقف ومشدود وزبي وبضاني وسوتي ووراكي غرقانين من شهوة اختي وسوسن ولبني.. وخالتي ودعاء بنتها بصولي اووي وبصوا لزبي اللي غرقااان.. وقعدت جنب دعاء وحطيت ايدي ع كتفها وضميتها لحضني وخدت شفايفها ف شفايفي وهيا استجابت معايا وبقينا بناكل ف شفايف بعض وايدي نازله تفعيص ف بزازها لغاية لما ساحت خااالص وجسمها بينام ع كنبه وانا عليها ومش سايبها وقمت فاتح وراكها بايدي وحطيت زبي بين شفايف كسها وبقيت بفرشها براس زبي وهيا بتتنهد وقومت مدخل زبي ف كسها.. وهيااا ااااي ااااه براااحه عشاان خاطري.. وبقيت بدخل وبطلع براحه.. وكنت متعمد اعمل كل دا مع دعاء قدام امها وخالتي بصالنا وساكته بس مركزة اووي.. وبقيت بدخل زبي واطلعه اكتر واكتر وهيا اااه اااه براااحه ياحمممد اااه اوووف بتاعك كبير يخربيتككك اااه الحقيني ياماما مش قادرة اوووف اااي بيوجع اووي اااه بيخبط فيا اووي من جوااا اااه اوووف اوووف.. وقامت مرة واحده ضامه وراكها عليا وصرخت وجابت شهوتها وانا استنيت لما تهدي ولقيت خالتي بتحط ايديها ع ورك بنتها وبتحسس عليه وتطبطب عليه وتقولها هاتي يابت ونزلي واتمتعي واتبسطي ياروح امك.. وانا سمعت صوت خالتي وبقيت بنيك اووي ف دعاااء وهيااا تصرررخ لغاية لما نزلتهم جواهاااا وهيااا اااه بسس بسسس كفاااية اااه لبنك بيحرقني اووي اااه سخن بيلسعني من جوااا.. اااه قوووم بسسس طلعه بقاا.. قولتبها بس انا لسه عايز تاني ومشبعتش.. قالتلي لاا كفاية كسي.. كسي اتهري يامفتري.. قولتلها ما انتي سخنه اوووي يا دودو وممتعاني.. وكنت بتعمد اقول كل حاجة واعمل كدا واخلي خالتي تسمع وتشوف كل حاجة وكان دا باسطني بصراحه.. وخالتي عملت مع بنتها زي باقي البنات وحطت مخده تحت وسط بنتها وبقا وسطها مرفوع قدامي.. وقولت لخالتي امسكي رجبها لورا بقا عشان مينزلوش منها.. وخالتي واقفة ورايا وبزازها لازقه ف ظهري وماده ايديها من جنبي وبترفع رجل بنتها لورا وراسها ع كتفي وبتبص ع زبي وهوا بيطلع من كس بنتها براحه وكله بيلمع وخرجته وشوية لبن خرجو من كسها ونزلوا لطيزها وقومت خدتهم ع راس زبي ودخلته ف طيزها وهيا ااااه كفايه مش قادرة اااه.. طب براحه شوية.. اااه سيبني بقااا وانا نازل فشخ ف طيزها وكل دا خالتي واقفة مسكالي رجل بنتها وانا جسمي بيخبط ف جسم خابتي وبزازها وانا بنيك بنتها لغايه لما حسيت هجيبهم حشرته اووي ف طيزها ونزلت بجسمي ع دعاء ولقيت خالتي نزلت بجسمها ع ظهري وزبي بينطر ف طيز دعااء.. ودعااء.. اااه ااه بس كفاية بهدلتني.. اااه قووم بقااا يطني اتملت.. اااه مليتني ورا وقدام قووم اااي قوميه ياماما بقاا.. وخرجت زبي من طيز دعاء وسيبت خالتي جنبها وبتبص للبن اللي ملي بنتها ف كسها وطيزها وعباها.. وانا قعدت جنب خالتي وزبي لسه واقف مش عارف ليه بس تعبت من كتر النيك والمجهود.. وخالتي بصتلي وقالتلي يالهووي عليك دا انت مفتري هريت بنتي.. قربت من ودنها وقولتبها مهي بنتك اللي سخنه.. طلعالك ياخالتي وانا بحب المرا السخنه اللي بتحب النيك.. قامت خبطاني ع زبي براحه بايديها وايدها اتوسخت م لبني وميه الاكساس اللي عليه وقالتلي.. اتلم ياوااد وقوم استحمي بقاا وهدي بتاعك دا.. انت اي مبتتعبش.. قولتلها اديكي شوفتي بنفسك وممكن اكمل تاني بس الجميل يحن عليا.. قامت مسكاني بايديها وقفشت زبي وايدها بقت كلها لبن وقالتلي اتلم بدل ما اقطعهولك.. قولتلها طب ودودو مين يريحها يا ام دودو وضحكت.. قامت شالت ايديها من ع زبي وقالتلي ينفع كدا ايدي اتبهدلت.. تعالي امسك البت عقبال ما اقوم اغسل ايدي.. ومسكت رجل دعاء وخالتي قامت.. وقولت لدعاء انا هدخل استحمي بقاا وسيبتها ودخلت ورا خالتي بشويش.. ولقيتها وهيا ماشية ع الحمام فتحت ايديها وطلعت لسانها وبقت بتلحس ايديها بلسانها اووي وتبلع ونضفت ايديها قبل ما تدخل الحمام ودخلت غسلت ايديها وبتلف لقتني واقف وراها وزبي بينام شويه وبيرخي بس كله لبن.. وبصتلي بصه كلها هيجان وقالتلي.. اااي جاي ليه.. قولتلها هستحمي بقااا وانضفه م اللبن دا.. وبصت لزبي اووي.. قولتلها بصوت واطي جنب ودنها.. متاخدي اللي عليه بدل ما اغسله وينزلوا ع الارض.. مش انتي اولي بيهم.. بصتلي وقالتلي اتلم بقت واهدي شوية.. قولتلها انا غلطان انا لقيت طعم لبني عجبك قولت انتي اولي بيه.. وبصتلي وارتبكت.. قولتلها متخافيش اعتبريني مشوفتش حاجة.. لقيتها مدت ايديها ومسكت زبي اووي وقفلت عليه وشدته ومسحت اللبن بايديها وبتقولي انت مش هتهدي ببتاعك دا بقااا.. قولتلها اي دا انتي وسختي ايدك تاني.. بصت لايديها وبتفتح صوابعها وبتقفلها واللبن ملزء ف ايديها وبتقولي اووعي بقا لما اغسلها تاني.. قولتلها طب متخدية زي ما عملتي ف الاول وابقي اغسلي ايدك بعدها وغمزتلها.. قالتلي بس ياحمد بقااا مينفعش كدا.. قولتلها شكل طعمه معجبكيش.. خلاص اغسليه انا كنت مفكر انه طعمه حلو وعاجبك بس خلاص مدام مش حلو اغسليه.. بصتلي وقالتلي لاا ياحبيبي لبنك حلوو اووي وطعمه حلوو اووي وقامت لحست ايديها بكل شرمطه وبقت بتلحس وتبلع ونضف ايديها وقالتلي شوفت اهوه عشان خاطر متزعلش وتفهم غلط.. بس مينفعش اكتر من كدا انت فاهمني هااااه.. مينفعش انت عاوز امك والبنات يقولوا اي.. فهمت انها نفسها بس ماسكه نفسها عشان اللي موجودين.. قولتلها طيب انا هستحمي بقااا.. متيجي تستحمي معايا.. خبطتني ع صدري بكف ايدها بدلع وقالتلي استحمي ياعريس حمام الهنا وضحكت بلبونه وخرجت.. وانا استحميت وخرجت قولتلهم انا هنام شوية مع هبه ف اوضتها ودعاء بنت خالتي قالت وانا هدخل انام مع سوسن ف اوضتك وطبعا امي قالت خلاص ناموا شوية وارتاحوا عشان كمان اللي نزل جواكوا دا يستقر وتحبلوا وضحكت هيا وخالتي.. وامي قالت عقبال ما ترتاحوا شوية اكون عملتلكوا اكل يغذيكوو.. وانا قولتلها لا انا مش جعان انا هبقي اكل ف شقه خالتي.. اصل انا هبات هناك انهارده.. خالتي بصتلي قووي وقالت.. احسن بردوو اهو تسيب البنات ترتاح انهارده م اللي عملته فيهم وضحكت وقالت خلاص هبقي اجي معاك اعمل اكل وامك تقعد مع البنات هنا وتغذيهم.. قولتلها طب خلاص متيجي نمشي بقاا دلوقتي يا هالتي واروح ارتاح ف شقتك عقبال ما تعمليلي الاكل وخالتي بصتلي وقالتلي طيب يالا بينا واخدت خالتي ونزلنا وركبنا وروحنا شقتها ودخلت ع اوضتها ع طوول ورميت جسمي ع سرير وهيا بصتلي اووي وقالتلي.. اي انت خلاص هتنام ف اوضتي ع طوول ولا اي.. متخش تنام ف اوضه دعاء.. بصتلها وقولتلها تؤ تؤ السرير دا انا برتاح عليه اكتر.. وبحسس ع سريرها بايدي وانا ببصلها.. راحت حطت ايديها ف وسطها وقالتلي طب وانا هنام ف اوضه دعاء يعني.. قولتلها لا هتنامي هنا بردوو السرير كبير وهيشيلنا احنا الاتنين وغمزتلها بعيني.. بصتلي وضحكت وادتني ظهرها وخرجت تعمل الاكل وانا عيني راحت ف النوم وحلمت ان خالتي داخله عليا الاوضه ولابسه الانجيري الشبك بتاعها وبتمص زبي ومسكتها ع سرير ونيكتها وفشختها وطبعا نايم وبحلم حلم زي دا وزبي وقف.. ومحستش غير بايد خالتي بتقولي ياوااد قووم كلك لقمه تسند قلبك.. وفتحت عيني بكسل كدا وبقولها اي دا انتي لابسه جلابيتك ازاي.. بصت لهدةومها وقالت اي هو اللي ازاي يعني مش فاهمه.. قولتلها لااا خلاص شكلي بحلم وضحكت.. قالتلي قووم طيب كل وبعدين بتاعك دا صاخي ليه كدا منامش معاك ليه.. قولتلها اصله عايز يدخل العش بتاعه عشان ينام جواه.. قالتلي هوا مكفاهوش ال٣ اعشاش اللي دخل فيهم.. قولتلها اصله عينه من عش تاني وغمزتلها.. قامت خبطتني ع زبي برااحه بايديها وقالتلي قووم ياخويا قووم.. وقومت لقيتها جايبه سمك مشوي ومقلي وجمبري وشوربه سي فوود وحاجة اخر فسفور.. بصيت للاكل كدا وبصيتلها وقولتلها كدا مش كويس انا هشحن وهبقي عاوز افضي وضحكت.. وهيا قشرت جمبري وقالتلي اشحن بس احسن انت فضيت كتير.. وبقت عماله تفصص سمك وجمبري وتزغط فيا وتاكلني بايدها وتشربني شوربه لما حسيت ان بطني خلاالص اتلمت مش قادر اخد نفسي.. وهيا تفصص وتقولي بدلع ومياصه طب كل دي بس عشان خاطري ودي كمان واكلتني تااني كتير لما مبقتش قادر اتنفس.. وقولتلها خلاص مش قادر.. وقومت قعدت ع الكنبه وهيا شالت الاكل وخرجت ف ايديها شوووب كدا لونه اوف وايت.. بقولها اي دا.. قالتلي لبن بعسل ابيض وعليه شوية اعشاب كدا منشطه للرجاله هتخليك تعوض بسرعه.. قولتلها ما انتي شوفتي يا خالتي انا قدهم واقوم بيهم.. قالتلي بصراحه ياوااد مكنتش مصدقه اللي شوفته دا انت بهدلت البنات وبنتي اخرامها بقت بتشر لبن منك.. يديك الصحه ياحبيبي.. قولتلها عجبتك يعني.. قالتلي بلهفه كدا اووي اووي اووي.. بصيتلها كظا ولقيتها اتكسفت شوية وقالتلي بطل تبصلي كدا بقااا.. قولتلها هو بجد طعم لبني عجبك ولا كنتي بتجامليني عشان مزعلش.. قولي بصراحه مش هزعل.. قالتلي بجد حلو اووي وعجبني.. بس كفاية بقاا كلام ياوااد انت يخربيتك انا مش عارفه قاعده معاك كدا وبكلمك كدا ازاي يخربيتك.. وضحكت وقعدنا شوية نتكلم وقالتلي مش هتريح جسمك شوية.. بصيتلها وغمزتلها وقولتلها منا نفسي اريحه بس الجميل يحن عليا.. بصتلي وقالتلي ولاا انت بتتكلم بجد ولا ااي.. قولتلها وهي دي فيها هزار يا بطايه انتي وزغزغتها ف جنبها وهيا ضحكت وقامت قالتلي قووم طيب ناام وريح جسمك انت تعبان م المجهود.. قولتلها طب قبل ما اقوم ينفع اطلب منك طلب بس متكسفنيش وترفضي.. بصتلي ورفعت حاجبها وقالتلي واي بقاا هو طلبك دااا.. قولتلها انا نفسي اشوفك بالانجيري.. بصتلي وفتحت بوقها وقالتلي ولاا انت بتقول اي.. انت بتتكلم بجد. قولتلها ايوة بجد فيها اي يعني ما خباث ياخالتي بقااا مبقاش بينا كسوف ولا اي.. قالتلي ولااا مش معني انك نيكت اخواتك وسيبتك تنيك بنتي يبقي دماغك توديك انك تنيكني انا كمان.. اتلم هاااه.. قولتلها مين جاب سيرة النيك دلوقتي.. انا قولت اشوفه عليكي بس.. قالتلي وبعد ما تشوفه بقااا.. قولتلها خلاص بلاش انا مش عايز حاجة. وعملت نفسي زعلت.. وقولتلها انا هقووم انزل اتمشي شوية واجي.. بصتلي وقالتلي راايح فيين.. قولتلها هروح اشم هوا واجي تااني.. وسيبتها وقومت نزلت ورزعت الباب وعامل فيها زعلان.. ونزلت روحت لحبيبه قلبي د. مارينا وسلمت عليها وقالتلي اي اخبار صاحبك قولتلها هوا تمام بس المشكله ف مراته.. قالتلي مالها.. قولتلها بارده اووي معاه.. بصتلي وقالتلي ااه فهمت وادتني شريط فيه ٤ برشامات لونهم موف كدا وشكل قلب.. قولتلها دا اي.. قالتلي دي حاجة كدا زي الفيجرا بس حريمي.. بس هي حباية واحده كفاية وف خلال نص ساعه هتبقي معاه زي الفل.. قولتلها انا مش عارف اقول اي بصراحه غير اني بحبك اووي يا حبيبتي.. قالتلي بس بقاا كلامك دا مش هنا احنا ف الصيدليه يامجنون.. قولتلها امتي بقاا هنبقي لوحدنا.. قالتلي قريب متستعجلش.. قولتلها خلاص وانا مستني.. يالا اسيبك واروح اديله البرشام عشان يلحق يظبط نفسه.. ومشيت وانا ف دماغي هنيك خالتي يعني هنيكها.. وروحت ع بيت خالتي ودخلت وملقتهاش ف البيت ولقيت صوت الميه ف الحمام.. خبطت ع باب الحمام لقيتها بتقولي ايوة انا جوة.. قولتلها ماشي.. انا هعمل قهوة اعملك معايا.. قالتلي ماشي.. ودخلت عملت قهوة ليا وليها وطحنت الحبايه وحطتهالها ف القهوة وخرجت م المطبخ وهيا كانت خرجت م الحمام ودخلت اوضتها وانا خرجت حطيت قهوتها ع ترابيزة وقهوتي شربت منها وقربت اخلصها ولقيتها خارجه لابسه قميص نووم عادي ولافه شعرها ف الفوطه وتقريبا كانت بتعمل حلاوة وتحت باطها نضييف وابيض قشطه ودراعاتها بتلمع وجسمها ابيض اووي ونضييف.. واخدت قهوتها بتشربها وبتدوق كدا وتقولي القهوة طعمها فراولة وبتضحك.. انا طبعا اتخضيت وشكل الحبايه طعمها باين ف القهوة.. قولتلها دا بس انتي اللي فرولايه وطعمك غطي ع القهوة وضحكت وهيا كملت شرب وخلصت الكوبايه وحطتها.. وقالتلي قولي بقااا انت زعلت عشان مرضيتش البسلك الانجيري.. قولتلها خلاص بقاا ياخالتي قولتلك مش عايز خلاص.. قالتلي يااوااد متبقاش بتتقمص كدا.. انا بس مش عايزة الموضوع يكبر اكتر من كدا.. قولتلها وهيكبر اكتر من كدا اي.. انا نكت اخواتي وهحبلهم وبعلمكوا وانتوا عارفين وموافقين وعلي عنيكوو تفتكري هيكبر اي تاني.. قالتي بس دي ظروف اتحطينا كلنا فيها غصب عننا واتطرينا نوافق.. قولتلها يعني كل اللي حصل مش بمزاجنا وغصب عننا خلينا مرة بقاا نعمل حاجة بمزاجنا.. وطبعا الحبايه بدئت تشتغل وحسيتها بتفرك ف نفسها وهيا قاعده ومش ع بعضها.. بصيتلها وقولتلها مالك.. قالتلي مش عارفه بس حاسه ان الجوو حر شوية مع اني لسه مستحمية.. قولتلها الجوو حلو اووي زيك يا قمر انتي.. قالتلي بس بقاا.. وقامت وقالتلي استني هدخل الاوضه وجايه.. ودخلت اوضتها وانا قومت وراها براحه وحطيت رجلي قبل ما تقفل الباب والباب مفتوح شوية وانا وراه ببص براحه عليها ولقيتها دخلت وقلعت الفوطه من ع شعرها ونزل ع ظهرها ووقفت قدام المرايا وبتشد القميص وتجسمه ع جسمها وتبص لنفسها وتلف قدام المرايا وبتكلم نفسها</p><p></p><p>خالتي: ااي يا نادية مالك.. سخنه ليه كدا.. معقول كلام الواد حركك ولا اي.. بس مينفعش مينفعش.. وبتحط ايديها ع كسها وبتفرك فيه.. ااااه ااوووف مالك سخنت ليه كدا.. اهدي بقااا.. ااااه انت قومت عليا ليه كدا.. ااااه مش قادرة عاوزه اتناك.. ونازله دعك ف كسها وحسيتها قربت تجيب شهوتها وقولت اخبط قبل ما تجيب شهوتها وتهدي وانا عاوزها مولعه كدا..</p><p></p><p>انا: خبطت ع باب اوضتها.. خالتي انتي نمتي ولا اي</p><p></p><p>خالتي: لا يا حبيبي منمتش انا بلبس بس وجيالك اهوه</p><p></p><p>ولفت وبصت ع سريرها وشافت الانجيري وقامت قلعت قميصها ولبست الانجيري ع السنتيان والاندر ولمت شعرها ديل حصان وانا قعدت مكاني بسرعه ولقيتها بتفتح الباب وخارجه ووشها احمر اووي وبتقولي</p><p></p><p>خالتي: انا محبتش بس ازعلك وقولت اوريهولك عشان متفتكرش اني بضايقك.. وانا لفيت وبصتلها وشوفت جسمها اللي باين ووراكها الملفوفه البيضا وجسمها اللي يهيج ووشها احمر من كتر هيجانها وقولتلها</p><p></p><p>انا: اي ياخالتي شغل الفلاحين اللي انتي عملاه دااا.. الانجيري دا مبيتلبسش حاجة تحت منه.. روحي اقلعي الاندر والبرا اللي لابساهم دوول وبطلي شغل فلاحين ولفيت وشي تاني للتلفزيون وسيبتها وهيا قامت سابتني ودخلت اوضتها تاني ومنطقتش ولا كلمه… وانا وقفت ابص عليها براحه م الباب وهيا مش واخده بالها مني... ووقفت تاني بتبص لنفسها قدام المرايا</p><p></p><p>خالتي: اي يا ناديه.. مالك.. اي هتقلعي سنتيانك واندرك وتخلي ابن اختك يشوف لحمك زي ما شاف بنتك. ولا عوزاه ينيكك زي ما انك بنتك.. يالهووي لااا.. طب ولو حصل هيقول عليا اي.. واختي طيب لو عرفت اني خليت ابنها ينيكني.. يالهووي منظري هيبقي اي قدام اختي وقدام بنتي.. ااااه ياااني بقااا مش عارفه مالي مولعه كدا ليه.. ااه ااي انتي هلاص عايزة الواد ينط عليكي.. عجبك زب ابن اختك وهوا بيفشخ بنتك قدامك.. اااي يابت زب الواد دخل دماغك وسخنك.. اااه..</p><p></p><p>وقامت قلعت السنتيان وبقت بتحشر ف بزازها جوة الشبك ولحم بزازها باظظ م الشبك وحلمه بزازها طالعه وواقفه لقدام وباينه اووي ووطت وبتقلع الاندر ونزلته لغاية ركبتها وبتفشخ وراكها وتبص لكسها اللي مغرق الاندر سوايل وكسها بيلمع من كتير ما هوا غرقااان.. وقامت مدت ايديها وبتفتح كسها بايديها وتبص فيه والميه نازله بتسيل منه لوراكها.. وبتكلم نسها وتقوول يالهووي اااي داا مالي كدااا مش ع بعضي.. اااه اي كل دا.. كسي شطه نااار اووي.. يالهووي هقعد قدااام الواد ازاي ولحم كسي باين كدا ولا بزازي اللي طالعه خالص.. طب وشهوتي دي اللي مش ساكته.. يالهووي لو نزلت عليا وانا بره الواد هيقول ااي.. يالهوي ياني بقااا ع اللي حصلي..</p><p></p><p>ونزلت الاندر وقلعته وفشخت وراكها وبقت بتمسح كسها باندرها ونضف نفسها خالص وقفلت الكباسين عند كسها من تحت ولحم كسها باظظ من كل خرم ف الانجيري.. وكانت عامله حلاوة وكسها ابيض قشطه وبيلمع ولقيتها مدت ايديها ع التسريحه بتاعتها وخدت صباع روج احمر وحطت ع شفايفها وبقت تبص لنفسها وتلف تشوف لحم طيازها اللي باظظ ف الانجيري وملط خالص ولقيتها هتخرج بس مترددة تطلع بمنظرها كدا وكانها ملط اصلا.. روحت جريت مكاني تاني وقعدت مكاني وبسرعه قلعت كل هدومي وقاعد بالبوكسر بس وزبي خلاص واااقف وباين اووي وعلي اخره.. ولقيت باب اوضتها بيتفتح وخارجه براحه ومكسوفه.. وانا عامل نفسي مش واخد بالي منها.. قامت قربت مني خطوتين وقالتلي</p><p></p><p>خالتى: حلللو كدااا.. عشاان بس متقوللش فلاحه.. انا بس اتكسفت منك</p><p></p><p>انا: لفيت وشي ليها وشوفت حلاوتها ولحمها اللي باظظ خالص من كل حته فيها وصفرت وقولتلها.. اااي القمر والعسل دا كله.. ايوووه كددااا بقااا خليني اشووف الحلاوة الللي مخبياها عني وحرماني منها.. اي كل الحاجت الحلوة دي</p><p></p><p>خالتي: بس بقااا ياواد متكسفنيش.. واتلم وبطل بصبصه ب عنيك اللي يتدب فيها رصاصه دي.. هتاكلني بعينك ياوااد يخربيت..</p><p></p><p>وحسيتها بتهيج مني نظرتي للحمها وبتضم ف وراكها ع بعض وكسها هاايج ولمحت بعيني شوية افرازات شهوة بتخرج من بين شفايف كسها</p><p></p><p>وقولتلها من حلاوتك يا خالتي.. بس مكنتش اعرف انك مزة اووي كدا.. الهدوم مداريه كتير.. وانا بردوو بقووول دعاء طالعه صاروخ لمين.. اتاريها طلعالك.. بس بصراحه انتي اجمد منها بكتييررر وقومت حطيت ايديها ع دراعتها الملبن وبقيت بمسك ف لحم دراعها بايدي واقولها الروج دا يجنن عليكي.. ضمت شفايفها وفردتها وعملت بوز البطه وقالتلي اي رايك حلووو.. قولتلها بصراحه مش عارف.. قالتلي لسه يعني مهو قدامك اهوه.. قولتلها اصل الروج مبيتشافش دا بيتداق.. وف لحظه لقتني شديتها لحضني من دراعتها وانا ايدي قافشه ف لحم دراعاتها وخدت شفايفها ف شفايفي وبقيت بمصها وباكلها وهيا م صدمتها متحركتش وواقفه وزبي بيخبط ف كسها من ع الانجيري وانا لابس البوكسر ولقيتها بتفتح ف وراكها وبتاخد زبي بين وراكها وتقفش عليه اووي تحت كسها وساحت م البوس وقامت مرة واحده زقتني وقالتلي.. بسس بسسس كفاية كدا سيبني مينفعش اللي بتعمله دا احترم نفسك بقااا.. روحت زاقق زبي اووي وخبط ف كسها والكباسين اتفكت من تحت والانجيري اترفع لغاية بطنها وبقت ملط من تحت وسحبت زبي من بين وراكها وبصيت ع زبي والبوكسر عليه ولقيت بوكسري متغرق من شهوتها.. قالتلي عجبك كدا فكيت البتاع مينفعش كدا.. قولتلها يعني ينفع انتي تبليلي البوكسر كدا.. اي معقول حصلك كل دا من بوسه.. ولقيتها بتمد ايديها وتمسك الانجيري بتاعها وبتفتح وراكها عشان تقفله.. روحت شادد ايديها وقولتلها سيبيه مقفول زي مفتوح.. خليه كدا يشم هوا متقفليش عليه وضحكت.. قالتلي رووح طيب اقلع البوكسر دا اتوسخ ولا هوا عاجبك كدا يا وسخ.. قولتلها معاكي حق انا هقلعه واقعد زيك واسيبه يشم هوا كمان وقلعت بوكسري وبقيت قدامها ملط وزبي واقف ومنفوخ قدامها.. ولقيت عنيها بتبص لزبي ومبرقه وشوتها نازله من كسها بين وراكها وبقت مظفلطه خالص وف لحظه كنت واخدها تاني ف حضني ونازل اكل ف شفايفها وزبي اترشق تحت كسها وبين وراكها ونازب حك ف كسها من تحت وهيا لفت ايديها ع راسي من ورا وبقت بتغتصب شفايفي واندمجنا شوية ف لحظه هيجان وقامت بعدتني عنها مرة واحده وقالتلي.. بس بقاا ياحمد كفاية كدا مينفعش اللي بيحثل دا بينا انا خالتك بردوو.. قولتلها منا عارف وحابك كدا اووي يا خالتي.. قالتلي بسس ياحمد بقا مينفعش كدا لو امك عرفت اللي بيحصل دا او بنتي او حد م البنات عرف مظنش انه هيبقي كويس.. بصتلها وانا بقرب وشي من وشها وقولتلها.. وميين هيقولهم حاجة دا بيني وبينك بسس وشفايفنا اتقابلت تااني بكل شهوة وهياا بقت بتاكب ف شفايفي اووي وانا وهيا مقطعين شفايف بعض وايدي طلعت لبزها ومسكت حلمه بزها اللي واقفه وخارجه من خرم الانجيري وقرصتها وطلعت منها اجمل اااه هيجتني اووي وبقيت بفعص بكف ايدي ف بزازها واعصر فيهم وهياا ااااه اممم احممد اااه اووعي اااه سيبتي بقااا اام مش قادرة بسس اوعي بقااا ياااح.. وقومت واخد ايديها وداخل اوضتها وهيا بتقولي بس ياحمد مينفعش اللي انت عاوزة دااه كفاية عشان خاطري.. روحت مقلعها الانجيري وبقت ملط وقولتلها طب البسي لانجيري بتاع دعاء بنتك عايز اشوفه عليكي.. قالتلي مش هيدخل فيا.. قولتلها هيدخل وغمزتلها وهيا ضحكت ومسكت الانجيري وبقت بتلبسه وبحشر لحمها فيه بالعافيه وبقااا باظظ اووي من كل حته فيه وبقيت بحسس عليها واقولها انتي حلوة اووي ولانجيري بنتك ع جسمك مجنني اووي.. قالتلي طب بس اووعي بقاا وبقيت بحسس ع طيوها واقف ف لحم طيازها واحط ايدي وابعبصها ف طيزها وهيا ساحت خالص.. وحبيت اهيجها اكتر وبقيت بكلمها كانها دعاء مش خالتي.. وقولتلها لحمك حلوو اووي يا دودو ف الانجيري هيجتيني عليكي تعالي انيكك قبل خالتي متشوفني بفشخك.. لقيتها اندمجت ف الحوار معايا وقالتلي اااه بس بقاا امي تشوفني.. قولتلها انا امك دي بتهيجني اووي وانتي عجباني بس عشان عامله زيها وبتحبي النيك.. امك بتحب النيك يادودو.. قالتلي اووي اووي دي بتعشقه اكتر من اي حاجة.. قولتلها طب متخلي زبي يدوق طعم الروج من ع شفايفك.. وخالتي بصتلي وفهمت اني عاوزها تمصلي زبي ونزلت ع الارض ومسكت زبي تمص فيه ولا اجدع شرموطه وتشفط ف البضان وتبلع ف زبي اووي وتخنق نفسها بيه وتطلعه تاني تاخد نفس وترجع تمص.. وبقت بتكلم نفسها من كتر هيجانها وبتقول.. عجبك زب ابن اختك ياناديه.. عجبك طعم لبنه.. مبسوطه وانتي بتبلعي زبه اللي ناك بنتك.. ااه خلاص هتسلمي نفسك لابن اختك زي ما سلمتي بنتك ليه.. اممم اممم اااه مصي بقاا ومتعي نفسك.. وفضلت تمص لما حسيتها بتاكل زبي مش بتمصه.. قومت شديتها جامد من شعرها وقومتها وزقيتها ع سرير واترمت ع ظهرها وانا هجمت ع بزازها اقفش فيها وارضع وامص ف حلماتها واعضعضها وهيااا اااه بزازي اااه براحه اااه حلمتي هتتقطع ف بوقع ااوف ااه اممم وزبي بيخبط ف كسها من برة وهيا بتتلوي تحتيا وعايزة زبي يدخل فيها.. قربت منها وقولتلها عاوزة اي.. بصتلي بعنيها وكلها منيكه وقالتلي بسهوكه نيكني مش قادرة حرام عليك همووت مش قادرة.. وحطيت زبي ع خرم كسها وحسيت بناار خارجه من كسها ولقيتها مدت ايديها مسكت زبي وفرشت كسها بيه وراحت حطاه ف كسها وحسيت كسها بيشفط زبي لجوة.. روحت قافش بزازها اووي بايدي وكنت بعصرهم اووي ورشقت زبي كله ف كسها وحسيت زبي دخل فرن.. ولقيتها شهقت وطلعت منها احلي اااه بصرخه متعه وقالتلي.. هااااه ااااه كسسسسي اااه مش قادرة.. افشخني ياااحممد.. قومت مطلع زبي من كسها وقولتلها لا مش هنيكك.. قامت ومسكتني وقالتلي نيكني مش قادرة حراام عليك انا همووت متعملش فيا كدا.. قولتلها عيزاني يعني.. قالتلي ااه عوزاك.. قولتلها عوزاني ليه انا ابن اختك مينفعش مش دا كلامك.. لقيتها من كتر هيجانها قالتلي ياحمد كسم كلامي انسساه بقاا ونيكني حراام عليك.. قولتلها بس انتي خالتي ومينفعش مش قولتي كدا.. لقيتها بتقولي انا هقولك اي اللي هينفع.. وقامت نيمتني ع ظهري وقامت فشخت وراكها وكسها بينزل شهوتها وبتسيل من كسها وقامت مسكت زبي وحطته ع كسها وقعدت عليه كله مرة واحده وخدته كله ف كسها وبقت بتفرك وهيا قاعده ع زبي وتقفش لنفسها اووي وهياجه موووت.. بصيت ف عنيها وقولتلها عجبك زب ابن اختك وهوا ف كسك ياخالتي.. قالتلي زبك حلو اووي اوي.. نيك خابتك كسها شطه ناار مش قادرة.. وفضلت تفرك بكسها وصرخت واترمت عليا بصدرها وحابت شهوتها وهديت شوية وانا لفيت ايدي حوالين جسمها وبقيت ببوس ف شفايفها وخدودها ورقبتها وقولتلها مبسوطه.. قالتلي بصراحه مبسوطه اووي اووي اووي.. وبقيت بنيك فيها وهيا موطيه بصدرها عليا وبزازها لازقه ف صدري وزبي داخل طالع ونازل ترزيع ف كسها ولحمها بيطرقع اووي.. وهيا بتصرخ.. اااه اااه نيك اووي اااه اهريني افشخني.. ااه زبك حلوو اوووي.. امم ااه متعني وريحني اااه افشخ كس خالتك الهاييييج اااه وجابت شهوتها تاني واترمت بكل جسمها ع صدري.. قولتلها قومي.. وقامت وخليتها تعمل وضع الدوجي وحطيت زبي ف كيها وبقيت بضرب بكف ايدي ع طيازها اللي بتتهز من نيكي فيها وضربي ع طيازها اللي احمرت وصوابعي علمت فيها.. وهيااا اااه ارزع اووي ااه دخله كمان اممم اااه افشخني اووي اااه اااه ونطرت شهوتها تااني وسيبتها تهدي.. وكملت نيك تااني وحطيت صباعي ف خرم طيزها وزبي داخل خارج ف كسها وهيا هاجت اكتر من صباعي اللي بيحفر ف خرم طيزها.. اممم ااه طيزي طيزي براااحه ااه يااحمممد اااه ودخلت الصباع التاني وهيا صرخت اااه طيزي طيزي لاا مش قادرة ياحممد ااه وخرم طيزها بقا بيفتح ويقفل ع صباعي وكسها بيقفش ف زبي اووي وزبي نازل دك ف كسها وهيا اهاتها عاليه اووي ودخلت الصباع التالت وهيا وطت اووي وعضت ف السرير وبقت بتصوت وبتان بصوت مكتوم.. امممم اممم ااااح اااه اااه ونطرت شهوتها وهديت وطلعت زبي من كسها ورشقته ف خرم طيزها وهيا صرخت واترمت ع سرير ع بطنها وانا عليها وزبي حوة طيزها.. ااااه طيزي لااا مش هقدرر بلاااش انا عمري ما اتناكت فيها ياحمممد اااه مش هقدر.. قربت بوقي من ودنها وانا نايم عليها وقولتلها بنتك بتعشق زبي ف كيزها.. خليكي زيها.. ونازل نيك ف طيزها وبتنطط ع لحم طيزها الملبن اووي وهيااا ااه اووف ااه بنتي لبوة وشرموطه وطيزها وسعت من كتر نيكك فيها انا لاااا انا طيزي مقفوله ااااه كفاية.. قولتلها منا دخلت عليها خلاص وفتحتها.. وهيا هاااجت اكتر وبقت بتاه وتصوت اووي ونطرت شهوتها تااني وانا هيجت وبقيت برزع ف طيزها زي المجنون وهيا بتصوووت اااه اووف كفايه كفاية اااه زبك كبير يخربيتااااااك وحشرت زبي للاخر وبقيت بنزل كتل بين من زبي جوه طيزها وحسيت زبي جوة بطنها وهياااا ياااح يااااح ااااح ياحممممد لبنك بيلسوني ياااحمد اااح سخن اووي لبنكك اااه اااح كتيرر اووي لبنك اااه كفاية شبعت بطني اتملت لبن امممم اااه ياااني ااااح.. وهديت وزبي بيخرج براحه من طيزها وهيا بتوحوح وخرجت زبي من كسها ورشقته ف كسها وهيا نايمه ع بطنها وبقيت بنيك ف كسها تااني وهيااا اااه اااه كسي كسسسي كسسي اااه كفايه هريتني اااه احمممد زبك وجعني اااه كسي اتفشخ اااه نااار اوووف اااه.. عجبك كس خالتك اووي كدااا ااه بتحب تنيك خالتك ااام ااي ااه جامد ياولا اااه دكر ااوي اااه زبك بينيك كس خالتك وبنت خالتك اااه امممم اووف ونطرت لبني ف كسها وهياا ياااح اااه اووف لبنك بيحرقني اااه اااح امم.. وطلعت زبي من كسها وقومت ناحيه وشها اللي بقاا كله عرق وشعرها بقا متبهدل خالص وباين عليها انها خارجه من معركه نيك ومسكت ف زبي وبقت بتمصه زي المجنونه وتبلع اللبن ونضفته.. وخرجته من بوقتها وقالتلي انت مفتري اووي ياحمد كدا تبهدل خالتك كدا.. روحت ضاربها بايدي اووي ع طيزها.. وهياا صرخت ااه طيزي.. قولتلها اي رايك ف زب ابن اختك.. قالتلي حلوو اووي اووي.. انا لو اعرف كدا من زمان كنت خليتك تيجي تنيكيني انا وبنتي.. قولتلها بسيطه احنا فيهاا هنيكك انتي وهيا سوا.. لفت واتعدلت وقالتلي لاا اوعي حد يعرف وخصوصا بنتي.. قولتلها رجعتي ف كلامك ليه.. قالتلي بس بقاا ياوااد انا بس من هيجاني مبعرفش انا بقول اي بس بجد مينفعش وخلي دا بيني وبينك وانا هبسطك اووي.. قولتلها طب يالا ابسطيني تاني.. قالتلي لااا مش قادرة انت هريتني يخربيت زبك دا.. قولتلها طب منا عاوزك.. قالتلي كفاية عشان خاطري.. روحت قالبها ع ظهرها ورافع رجليها ع كتفي وراشق زبي تاني ف كسها ودخل بكل سهوله من لبني اللي ماليه وبقيت بنيك فيها بكل غشوميه وهيا تصووت اااه اااه كفايه اااه كسي اااه حراام عليك زبك كبيرر ياحممد اااه تخيين ياحمممد وقفشت بكسها ع زبي اووي ونطرت شهوتها ووانا مسيبتهاش تهدي وبقيت شغال نيك وهيا تصرخ وماسكه بايديها ف السرير وبتصوت وانا مكلبس ف لحم وراكها وشاددها عليا اووي وزبي نازب فحت ف كسها لغاية لما جبتهم تاني ف كسها.. وهيااا ياااح لبنك شطه ااه بيحرقني اووي.. انا التهبت ياحممد ااه مش قادرة.. وطلعت زبي من كسها ورشقته ف طيزها مرة واحده وقامت طررخت اووي اااااه طيزززززي اااه اوووف كفاية بقااا اااه سيبني اوووف نااار اااه وزبي نازل فشخ ف خرم طيزها وهيا تصوت لغاية لما فرهدت ومبقتش بتتكلم وبقت زي المغم عليها ورشقت زبي للاخر ونطرت لبني وهيا بتزووم وخلاص بقت زي الجثه الميته وطلعت زبي وسيبت رجليها واترمت وقومت بزبي عند وشها وحطيت زبي ف بوقها وهيا فاتحه بقها وبتنهج اووي ومش قادرة تتكلم وبقيت بدخل زبي ف بوقها وانيكها ف بوقها واخنقها وهيا تفلفص وانا ركبت برجلي عليها وبقيت قاعد فوق صدرها وزبي ف بوقها وبفشخ بوقها نييك لغاية لما حطيت زبي جوة زوها وبقيت بنطر لبني ف زوها وهيا بتبلع لبني غصب عنيها وخلصت وبطلع زبي وباقي اللبن بيسيل منه ونازل ع شفايفها ووشها وبوقها من جوة متعبي لبن وحطيت زبي بين بزازها وبقيت بدعك بزازها ف زبي وطريان بزازها هيجين وبقيت بفشخ ف بزازها نيك وزبي بين بزازها وانا قافش بزازها اووي ع زبي وعاصرهم وصوابعي علمت ف بزازها لغاية لما نطرت لبني بين بزازها وع بزازها من بره وبطنها وقومت حطيت زبي ف بوقها وهيا بتمص بالعافيه ومفيهاش نفس ومصت زبي وبلعت لبني ونضفته وانا حسيت اني اتصفيت واترميت جنبها ع سرير وبنهج وهيا زي الميته وروحنا ف النوم من كتر التعب ومحستش غير الصبح وبفتح عيني ولقيتني انا وهيا نايمين ملط زي محنا ولبني ناشف ع جيمها وكسها وطيزها.. وحزيتها وصحيتها وهيا بتفتح عينيها وبتبصلي وبتبص لنفسها.. وبتقولي اااه مش قادرة اققوم جسمي مكسر اووي انت مفتري اووي حد يعمل كدا.. قولتلها انتي جامده اووي ف النيك.. قالتلي بس بقاا حراام عليك انا حاسه بنار فيا انت جبتلي التهابات انا مش قادرة اقفل وراكي ع بعض.. قولتلها خلاص تعالي اعالجك.. لقيتها قامت جري من ع سرير وقالتلي لاا اووعي تلمسني مش قادرة انت اي متبتهداش.. قولتلها حد يبقي معاه المهلبيه دي ويهدي.. قالتلي انت خلصت ع المهلبيه كلها ووحوحتها.. وقامت استحمت وخرجت وشها منور وكانها عروسه ف صباحيتها.. قولتلها شكلك عروسه ف صباحيتها ياخالتي.. قالتلي انت حسستني اني ست بجد بس افتريت عليا انا مش قدك.. خليك حنين بعد كدا هاااه.. قولتلها طالما فيه بعد كدا يبقي ماشي.. ضحكت وقالتلي لاا ياحبيبي انساني شوية انا مش هقدر استحمل تاني انا خلااص ولعت.. سيبني بقااا اقوم البس واروح لامك اشوف البنات وانت لو تعبان تعالي كمل مع البنات.. قدامك ٣ بنات افشخ فيهم براحتك انا استويت.. قولتلها خلاص انا هستحمي وشوية وهاجي وراكي ع هناك.. قالتلي احمد اوعي حد يعرف عشان خاطري.. مش عارفه لو عرفو هحط عيني ف عنيهم ازاي.. قولتلها متخافيش انتي بتاعتي انا وبس ومحدش هيعرف حاجة.. قربت مني وباستني وقالتلي اسيبك وانزل بقاا.. وفتحت الباب وخارجه وسمعت صوتها بيتكلم.. قومت وقربت شويه ولقيتها بتتكلم وبتقول</p><p></p><p>خالتي: صباح الخير يا ايمان عامله اي يا حبيبتي</p><p></p><p>ايمان: صباح الخير يا طنط.. انا كويسه</p><p></p><p>خالتي: اي ياحبيبتي جايه لامك</p><p></p><p>ايمان: ااه يا طنط جايه افطرها والم الغسيل اللي نشرته واطبقه واشيله واروقلها الشقه واقعد معاها وهمشي بالليل</p><p></p><p>خالتي: ماشي يا حبيبتي وسلميلي ع امك.. ولو احتاجتي حاجة احمد ابن اختي جوه عندي وشوية ونازل.. ابقي اقوليله ع اي حاجة لو احتاجتيها</p><p></p><p>ايمان: تسلميلي يا طنط</p><p></p><p>ونزلت خابتي وايمان طلعت لامها.. وانا حسيت اني عايز اشوف ايمان تاني معرفش ليه مع اني مش محروم نيك من اكساس اشكال والوان بس البت دي ادبها وكسوفها ولبسها المحترم حاسس ان وراه واحده هايجه متداريه ورا الاحترام بتاعها.. وقومت لبست شورت وتي شيرت ولما حسيت انها ف البلكونه خرجت وقفت ف البلكونه بتاعة خالتي بس مبصتش عليها وعملت كاني معرفش انها فووق.. وتقريبا هيا حبت تفتح كلام معايا وقامت وقعت عليا نفس الاندر بس كان نشف طبعا.. ولقيت الاندر وقع فوق راسي.. ومسكته باسدي وبصيتله اووي وضحكت وبصيت لفوق لقيتها بتضحك وبتقولي معلش اسفه وقع من ايدي وانا بشيله.. قولتلها ظا شكله شقي وكل شوية يهرب.. انا خلاص هاخده بقااا شكله كدا عاوز يقعد معايا.. لقيتها بتضحك بكسووف وبتقولي لااا مينفعش دا بتاعي.. قولتلها خلاص هعتبرة تذكار منك.. لقيتها اتكسفت وكملت لم غسيل وساكته.. قومت اخدته ومسكته ف ايدي وشميته اووي وقلتلها امممم ريحته حلوة اووي.. شكل صاحبته مهتميه بنفسها اووي.. وكانت خلصت لم غسيل وقالتلي انا هنزلك السبت تحطه فيه.. قولتلها لو عوزاه تعالي خدية وسيبتها ودخلت الشقه.. وقولت هتنزل تاخده.. ودخلت اخدت شاور متين ولبست تاني الشورت من غير بوكسر ولبست تي شيرت كت.. وقعدت مستنيها تنزل بس منزلتش.. قولت يمكن زعلت.. طب اطلع اديهولها ولا مطلعش وقررت مطلعش ونفضت وقعدت اتفرج ع تلفزيون وعدي ساعه اوساعه ونص مثلا وزهقت وقولت انا هقوم انزل احسن ولسه بتحرك ولقيت الباب بيخبط براحه اووي.. قومت فتحت لقيت ايمان ف وشي ومكسوفه فشخ ووشها احمر وعنيها ف الارض.. وبتقولي معلش كنت بفطر ماما وبديها العلاج.. قولتلها طب هتتكلمي من ع الباب كدا مش تدخلي.. ومديت ايدي ومسكت ايديها وبدخلها ولقيت ايديها متلجه م الكسوف وبتترعش.. قولتلها مالك بس.. قالتلي مفيش مكسوفه بس منك.. قولتلها مني انا ليه بس.. قالتلي مسنفعش يعني ادخل وطنط مش هنا.. قولتلها مدي احلي حاجة عشان اقعد انا وانتي شوية نتكلم ولا مش عايزة تتكلمي معايا.. قالتلي ابدا بسس.. قولتلها خلاص نشرب حاجة سوا.. قالتلس معلش وقت تاني مش هينفع اتاخر.. قولتلها يبقي زهقتي مني.. ع العموم انا مش هخليكي تقعدي غصب عنك.. ومسكت اندرها وشميته وبصيت ف عنيها ومسكت ايديها وفتحتها وحطيت اندرها ف ايديها.. وقربت منها وقولتلها ريحته تجنن.. انا بحب الست اللي مهتميه بنفسها اووي كدا.. لقيتها مسكت ف اندرها ووشها بقت اخمر فشخ وقالتلس شكرا.. روحت مقرب وشي من وشها وحطيت شفايفي ع شفايفها براحه وبرومانسية وبوستها براحه اووي وقطيت شفايفها بشفايفي وقولتلها طعم شفايفك حلووا وي.. لقيتها اتكسفت وحطت ايديها ع شفايفها وبصتلي وقامت ورايحه ناحيه الباب ولمحت طيزها العريضه المستخبيه ف لبسها الواسع.. وقولتلها كان نفسي نقعد شوية بس شكلك مش حابه تقعدي معايا.. وفتحت الباب وخارجه وهيا بتقفله بصتلي بصه اعجاب كدا وقفلت الباب وخرجت وانا قعدت سرحان فكسوفها كانها بنت لسه بتحب جديد.. وعدي حوالي نص ساعه كدا وكنت خلاص قفلت البلكونه وقفلت الشبابيك وهطفي النور واقوم انزل وسمعت صوت خبطت ع باب براحه.. روحت فتحت لقيتها ايمان.. بصيتلها وقولتلها اخيرا القمر حن عليا.. بصتلي بسهوكه وقالتلي ممكن تقولي انت عملت اي وعملت كدا ليه.. قولتلها معملتش حاجة.. قالتلي يسلااام يعني مش عارف عملت اي.. قولتلها طب هتفضلي واقفه كدا ما تدخلي نتكلم جوا.. قالتلي برقه تؤتؤتؤ.. مش هدخل تاني وطنط مش هنا.. روحت شاددها من ايديها مره واحده لجوة الشقه وقافل الباب وزنقت ظهرها لباب الشقه ولزقت فيها ووشي ف وشها وروحت واخد شفايفها ف شفايفي برومانسيه وبقيت باكل شفايفها اللي زي الكريز بحنيه وهيا غمضت وسابت نفسها وقامت زقتني بعيد عنها وقالتلي بس بس انت بتعمل تاني.. قولتلها انتي قصدك ع كدا.. بس دي حاجة طبيعيه لما الاقي قدامي شفايف كريز كدا.. قالتلي انت جرئ اووي.. قولتلها انتي اللي قمر وشفايفك جننتني ومقدرتش امسك نفسي.. وشديتها من ايديها وقولتلها تعالي نقعد شوية نتكلم.. قالتلي لاا عشان سايبه ماما لوحدها وقولتلها هنزل اشتري شوية طلبات للبيت وجايه.. قولتلها مش هأخرك.. وقعدت وانا قعدت جنبها وقولتلها انا مبسوط بالاندر اللي خلي القمر يتكرم وينزل ويقعد معايا.. بصت ف الارض واتكسفت وقالتلي طب ممكن تبطل كلامك دا عشان بتكسف ومش بعرف ارد.. قولتلها معذورر ياناااس انا لحم ودم بردوو وانتي حلوة اووي.. وطبعا هيا تقاطيع وشها حلوة مع لونها القمحي وشفايفها المقلبظه.. ضحكت وقالتلي انا اول مرة اشوفك عند طنط.. قولتلها ااه انا بردوو اول مره اشوفك مع اني باجي كتير عند خالتوو.. قولتلها دا من حسن حظي بقااا وياريتني شوفتك من زمااان.. بصتلي بعنيها الواسعه اللي تخطف القلب وقالتلي.. ياااسلااام اشممعني يعنني.. قولتلها بصراحه كنت خطبتك واتجوزتك بس يخسارة انتي متجوزة انا عرفت من خالتو لما كلمتك وسالتك وفهمت انك متجوزه.. بصت ف الارض وقالتلي ااه متجوزة.. قولتلها بقالك كتير متجوزة.. قالتلي سنتين ونص.. قولتلها يااه ولسه مفيش حمل.. ممكن اعرف ليه ولا هيبقي تطفل مني ولو مش عاوزة تقولي خلاص عادي.. قالتلي لاا هقولك عادي.. انا بعد متجوزت وعدي شهر والتاني والتالت والرابع وقربت ع السنه ومحصلش حمل وروحت كشفت وطلع عندي مشكله ف المبايض والرحم وطبعا اخدت علاجااات كتيرر ومفيش اي نتيجه واخر دكتورة روحتلها قالتلي انتي حاله نادرة ومبايضك مقفوله والانابيب بتاعه المبايض مقفوله والرحم بتاعي فيه دمور وصغير.. وقولت للدكتورة طب اعمل حمل انابيب وقالتلي الدكتورة ان الرحم فيه دمور وصغير وصعب الجنين يستمر فيه ويكبر ودا فيه خطورة عليه وعليا.. قولتلها طب وجوزك عارف كل دا.. قالتلي ااه طبعا اكيد عرف دي حاجة مينفعش تستخبي.. وقولتلها طب وقالك اي.. بصتلي كدا وحسيتها هتدمع وقالتلي هوا متكلمش ولا قال حاجة بس مواقفه معايا اكبر من اي كلام.. قولتلها فهمت خلاص.. دا فعلا مبيفهمش ولا شايف اللي معاه وميستحقكيش انتي اللي زيك تعيش برنسيسه.. ولقيتها وطت راسها وقالت بصوت مخنوق م العياط.. برنسيسه وضحكت ضحكه سخريه ولمحت الدمعه نازله من عنيها ع خدها.. روحت قومت وقعدت ع ركبي قدامها وقولتلها لااا دموعك دي غاليه اووي محبش اشوفها ومسحت دموعها بظهر ايدي برقه وحسست ع خدها.. وقالتلي دموعي دي مبقتش مفارقه خدي ولا عيني بطلت عياط ومفرقش معاه خالص عياطي ولقيتها بتعيط.. روحت واخدها ف حضني وضمتها ليا وهيا حضنتني اووي وراسها ف صدري واتفتحت ف العياط وانا بطبطب عليها وسيبتها تعيط لغاية لما تهدي خالص.. وهديت واتعدلت وقالتلي معلش مقدرتش امسك نفسي بجد.. انت اول حد يبقي حنين عليا بعد امي.. قولتلها وانا م انهارده مش هخلي دموعك دي تنزل تاني ومش هيبقي غير الضحكه الحلوة اللي شوفتها ع وشك بس.. لقيتها بتضحك وهيا مدمعه وبتقولي.. قولي بقااا انت ليه بتعمل معايا كل دا واحنا لسه عارفين بعض اصلا.. قولتلها مش عارف بس انا اول ما عيني جات ف عنيكي لقيت قلبي اتخطف ومبقاش معايا وطلع لفوق مع الاندر.. لقيتها ضحكت وخبطتني بايدها ع صدري بدلع وقالتلي بس بقاااا اسكت.. قولتلها طيب انا عايز اعزمك ع خروجه حلوة واخرجك م الجو دا لو مش هيضايقك يعني.. لقيتها قالت بلهفه لاا مش مضايقه خالص انا بجد اول مره احس كدا.. اول مره احس ان حد حاببني انا.. قولتلها طيب موافقه يعني.. قالتلي مش عارفه بصراحه.. هقولهم اي يعني ورايحه فيين.. قولتلها خلاص انا هسيبك بما انتي تقوليلي انك جاهزة ومظبطه امورك انا مش عايز اكون سبب ف مشكله ليكي.. قالتلي بالعكس انا بقيت حاسه براحه اووي ومبسوطه وانا معاك مش عارف ليه وازاي ومتسالنيش عشان هقولك معرفش بس انا حاسه كدا وخلاص.. قولتلها وانا مش هسالك وكفايه احساسك دا ومسكت ايديها وبوست بطن ايديها برقه وهيا بتبصلي وعميا كلها اعجااب وحب.. وقالتلس طب بس بقاا كفاية.. قولتلها ليه.. قالتلي كدا وخلاص مش مهم تعرف.. بصيت ف عنيها وحسيت بهيجان ومحبتش ازود وانيكها وتفوق بعد النيكه وتضايق مني وتهرب وقولت اخلي احساس الحب هوا اللي يجيبها ليا.. قولتلها خلاص من غير ما تقولي كل حاجة مفهومه وضحكت.. وهيا ضحكت بكسوف وقالتلي بس بقاا اسكت متكسفنيش.. روحت مقرب منها وبوستها برقه ع شفايفها وحسيت بيها هيا كمان متجاوبه وبتاخد شفايفي بشفايفها وحضنا بعض وزبي خبط ف سوتها وهيا حست بيه وشهقت وبعدت عني وبصت لزبي ورفعت وشها وحطت طرف صباعها ف بوقها بكسوف وقالتلي كفاية كدا عشان خاطري.. قولتلها انتي تامري وانا انفذ يا برنسيسه.. قالتلي طيب ممكن اخد رقمك.. قولتلها انتي خدتي قلبي مش هتاخدي رقمي يعني.. وهيا ضحكت بكسوف وادتني موبايلها وكتبتلها رقمي وقولتلها هتسجليه اي بقاا.. بصتلي وطلعت لسانها وقالتلي ملكش دعوة وضحكت.. قولتلها وانا مش عايز اعرف كفاية عليا بس اسمع صوتك.. بصتلي اووي وعنيا جواهااا كلاام كتيرر وقالتلي انا همشي بقااا وسيبتها تمشي وقولتبها هشوفك تاني صح.. قالتلي انا اللي هبقي عاوزة اشوفك انت بجد حنين اووي.. وسلمت عليا وفضلنا مسكين اسد بعض كام ثانية وسيبنا ايدين بعض وهيا نزلت وانا قعدت افكر فيها شوية وقولت انزل اروح بيتنا.. ونزلت روحت بيتنا واختي فتحتلس وقالتلي اي يابني اتاخرت ليه.. قولتبها نمت تاني وصحيت جيت ع طوول.. ودخلت لمحت خالتي قاعده بس مش قادرة تقعد كويس وخايفه حد يلاحظ عليها وبصتلها اوووي وضحكت وهيا بصتلي ووشها اصفر كدا واتخطف وبرقتلي بعنيا عشان محدش يلاحظ.. وقولت لاختي اي يابت انتي عماله تحلوي ليه كدا.. واتكسفت ودخلت ف حضني.. قولتبهم طب مش بزمتكوو هبه احلوت.. قامت دعاء وقالت هيا بس اللي احلوت يعني.. قولتلها وانا ببص ف عنين خالتي.. هوا في زيك انت يا جامد ياللي مولع ومبتهداش.. وخالتي اتكسفت ودعاء بنتها اتكسف وقعدت جنب امها.. روحت لافف ايدي ع كتف اختي وقولتبها ف ودنها تعالي ف الاوضه عشان وحشاني اووي وشدتها لاوضتها.. ودخلت وقفلت الباب وحضنتها وبقست ببوس فيها برومانسية وهيا متجاوبة معايا وف ثانية بقيت انا وهيا ع السرير وزبي ف كسها ونازل فيها نيك وهيا اهاتها عاليه اووي وجبتهم فيها وهيا فضلت شوية عشان لبني يفضل جواها وخرجت ولقيت دعاء بتبصلي وعايزة تقولي انا كمان عايزة اتناك.. روحت مقرب من دعاء وهيا قاعده جنب امها وقولتلها بقولك اي.. متيجي نروح شقتكوو ونيجي عشان عايز اتبسط معاكي ع سرير خالتي.. وخالتي بصتلي وضحكت وخبطتني وقالتلي يا وسخ.. قولتلها اي مش بنتك دي اختي وبنت خالتي ومراتي خلااص بقااا.. لقيت خالتي قالتلي طيب روحوا وتعالوا عشان نتغدي سوا.. وبصت لبنتها وقالتلها روحي ياروح امك اتبسطي منا عرفاكي مش هترتاحي غير لما يفشخك ويعبيكي.. وبنتها قالتلها اي ياماما بقاا بس بتكسف.. قالتلها وانتي وش كسوف اووي يابت.. وقامت ظعاء لبست وخدتها وروحنا شقتهم واول لما دخلنا لقيتها قفلت الباب وهجمت عليا بووس وهيجان وايديها ع زبي وقولتلها استني تعالي ع سرير امك جوة.. ودخلت وانا دخلت وراها ولقيتها بتقلع كل هدومها وبقت ملط.. قومت انا روحت ناحيه دولاب خالتي وفتحته وطلعت الانجيري الشبك بتاع دعاء اللي نيكت بيه خالتي.. وخالتي شالته ف دولابها بالغلط.. وهيا مسكته وقالتلي ااي دااا دا بتاعي وشيلاه ف دولابي اي اللي جابه هنا.. قولتلها معرفش ابقي اسالي امك.. قالتلي طب وانت فتحت دولاب امي ليه ما قمصاني ف دولابي.. قولتلها تجديد يا دودو.. وهيا لبسته واليتاع كله ريحه عرق خالتي فيه وهيجني الموضوع دا اووي وبقيت باكل كل جسمها وهيا بتتلوي م الهيجان.. وانا بقولها مبسوطه وانا بفشخك ع سرير امك عيزاني انيكك قدام امك.. وهياا اااه نيكني وفرج امي عليا وانا مفشوخه قدامها اااه افشخ كسي داا مبيهدااش.. وفضلت انيك فيها بكل قوتي وهيا طبعا اهاتها وشرمطتها عالين اووي ونزلتهم ف كسها وقالتلي طب وطيزي دي موحشتكش.. قولتلها وحشتني اووي.. وقومت تاني فتحت دولاب خالتي وطلعت قميص نوم من بتوع خابتي وشفاف اووي وقصير وحدفتهولها وقولتلها البسيلي دا.. مسكته وبصتلي وقالتلي هيا قمصان خالتك مهيجاك كدا.. قولتلها بصراحه خابتي ذوقها يجنن وهيا تجنن.. بصتلي كدا بعنيه بصه زي اللي حست اني بهيج ع امها.. ولقيتها قامت قلعت الانجيري ولبست القميص ووقفت ع ركبها ع السرير وحطت ايديها ف وسطها وقالتلي بشرمطه.. حلو قميص خالتك.. قولتلها يجنن.. قالتلي اي اللي يجنن بظبط قميص خالتك ولا خالتك واترمت ع بطنها ع سرير وعرفت انها هتهيجني بالكلام.. روحت نايم عليها وزبي بين طيازها وقولتلها خابتي وقميصها يجننو.. لقيتها متجاوبه خالص وبتقولي ااه ااي دا مش عيب تحط زبك كدا ف طيز خابتك ياحمد اووعي سيبني سيبني… لقيتني بهيج اووي عليها وبحط زبي بكل قزته ف طيزها وهياا صرخت اااااه اااه اوووف راااحه وانا نازل نيك وهيا مستمتعه اااه عجباك اووي طيز خالتك كدا.. اااه بتحب تنيك طيزها.. اااه طيزي طيزي اااه ونطرت لبني ف طيزها وخرجت زبي من طيزها وحشرت القميص ف طيزها وبقا كله لبن ومسكت القميص ومسحت زبي ولبني فيه واتوسخ لبن.. ولقيتها اتعدلت وبتقولي مكنتش اعرف انك بتهيج ع امي ياحمد كدا.. اوعي يكون اللي ف بالي صح.. قولتلها هو اي اللي ف بالك بقااا.. قالتلي حاسه انك عايز تنام مع خالتك. هوا انا مش كفاية يعني.. قولتلها هفرض مثلا ان كلامك صح.. دا هيزعلك ف حاجة.. بصتلي وفتحت بوقها ومبرقه وبتقولي بجد مش عارفه اقولك اي.. بسس اصلله ازاي مينفعش.. قولتلها واللي بيني وبينك وبين اختي وسوسن صح يعني.. لقيتها سكتت شوية وقالتلي طب ازاي بسس.. قولتلها يعني لو هيا نفسها انتي هتمنعيها او هزعلي معاها يعني.. بصتلي وسكتت وقالتلي مشش كدااا بسس.. قولتلها من غير بس.. احنا بنتكلم مش اكتر بس لو هيا نفسها انتي اكيد مش هتعترضي.. قالتلي مش هعترض بس مش عارفه ازاي مش مستوعبه الموضوع.. قولها امك ست وبردوو ليها شهوة زيك واكيد شهوتها عاليه اكتر منك دي ست وليها احتياجاتها بردوو وعايزة اللي يعوضها صح.. سكتت وقالتلي بس انا ملييش دعوة بالموضوع.. وانت منك ليها وانا ملييش دعوة لو حصل حاجة.. قولتلها طب لو حصل مش هتضايقي.. قالتلي بص مش عارفه بصراحه بس اكيد هتعود ع الموضوع واحنا مبقاش بينا حاجة مستخبيه خلاص.. قولتلها خلاص سيبيهالي.. قالتلي ماشي.. وقومنا لبسنا وقولتلها سيبي قميصها بقاا ع السرير وسيبيه كل بلبنه عاوزها تشوفه.. بصتلي وقالتلي ياااه دا انت مرتب كل حاجة والموضوع ف دماغك بقااا.. قولتلها اااه يا دعااء واسكتي بقااا بدل ما اسيبك انتي واروحلها هيا.. حضنتني اووي وقالتلي لااا عشان خاطري متسبنيش واعمل اللي انت عاوزة خلاص انا موافقه تبقي مع امي بس متسيبنيش.. روحت لاطشها قلم براحه وقولتلها ما كان م الاول لازم يعني اوريلك العين الحمرا.. قالتلي بس ياحبيبي خايفه علاقتك لما تتطور مع ماما تعمل مشكله وانا مش هقدر ابعد عنك.. قولتلها هيحصل اكتر من اللي احنا فيه كلنا دا اي.. امك اتناكت من اخوها وحبلت فيكي وامي بردوو اتناكت من نفس اخوها اللي ناك امك وحبلت فيا وف اختي وبردوو سوسن مطلعتش بنت خالنا وطلعت اختنا من خالتنا اللي اتناكت من نفس اخوها بردوو.. يعني اخ ناك اخواته التلاته وحبلهم وانا كمان بنيك اخواتي وهحبلكوو وامي وامك عارفين بكل دا وهما اللي عاوزينا نعمل كدا وكمان عايزينكو تحبلوا مني وانا اخوكوا تفتكري يا دعااء لو نيكت امك هتبقي هيا دي المشكلة يعني.. ما خلاص خلنا ف الهوا سوا.. دعاء بصتلي وسكتت وقالتلي بجد مش عارفه ومبقتش بفكر ف حاجة غير اني افضل جنبك وبس.. انت بقيت كل حياتي والامان اللي بلاقيه وانا ف حضنك ولو امي يعني وافقت طب وخالتي اللي هيا امك تفتكر لو عرفت هيبقي رد فعلها اي.. قولتلها بصي انا لو حصل علاقه بيني وبين امك هخليها ف الاول بيني وبينها بس وهيا بقاا لو عايزة اختها تعرف تقولها هيا ولو مش عاوزة يبقي تفضل تستمتع ف السر.. بصتلي وقالتلي خلاص انا اقتنعت بكلامك.. ورتحت مقربه مني وقالتلي بس هتبقي تحكيلي لو عملت معاها صح.. قولتلها هحكيلك يا دعاء بس لو هتقفلي بوقك ومش هتتكلمي او تلمحي قدامها بحاجه.. انما لو طلعتي هبله هنيكك.. بصتلي وضحكت وقالتلي خلاص يبقي اعتبرني هبله ونيكني وضحكت بلبونه.. روحت ظارفها بعبوص وقولتلها يخربيت هيجانك يابت مبتشبعيش.. قالتلي تؤتؤ انا بحب افضل فشخالك نفسي وانت تنيكيني بس.. قولتلها عرفتي ليه انا عيني من امك.. عشان انا حاسس انك طلعالها بظبط وامك هايجه زيك كدا وحاسس ان جواها هيجان ومدارياه.. وقالتلي انا طالعه زي امي كله بيقولي كدا.. بس انا فهمت دلوقتي هما كانوا بيقولولي ليه كدا.. قولتلها مهو دا اللي انا بكلمك فيه من بدري وانتي جموسه مبتفهميش.. قالتلي خلاص خلاص فهمت.. قولتلها طب مش يالا ننزل بقااا.. وخرجنا وبنفتح الباب وخارجين ولقينا ايمان ف وشنا وكانت نازلة من عند امها .. وشافت دعاء وهيا شافتها وجريو علي بعض وسلامات وبوس واحضان</p><p></p><p>ايمان: عامله اي يادعاء.. كدا يا ندله من ساعة ما اتجوزت مشوفكيش غير صدف.. مبقتيش تسالي عليا زي الاول</p><p></p><p>دعاء: ما خلاص يا ايمي انتي اتجوزتي بقاا وعايشه حياتك ومتهنيه مع جوزك مش هضايقك بقاا وبتغمزلها</p><p></p><p>ايمان: بصتلها وقالتلها متهنيه اي بس.. قصدك تقولي محبوسه او مكبوته.. اسكتي يادعاء متفتحينيش خليني ساكته</p><p></p><p>دعاء: اي دا.. لااا احنا لازم نقعد نتكلم مع بعض كتيررر بقاا وتحكيلي كل حاجة زي زمان</p><p></p><p>ايمان: اكيد بس وقت تاني ابقي تعالي اطلعي اقعدي معايا فوق عند ماما ونحكي سوا زي زمان</p><p></p><p>دعاء: وطنط صحتها عامله اي.. انا بطلعلها كدا كل كام يوم انا وماما نبص عليها وانتي مش هنا.. طب استني يا ايمي هطلع اسلم عليها وانزل تاني.. ودعاء بصتلي وقالتلي ثواني هسلم ع طنط وانزل</p><p></p><p>انا: اااه طبعا اطلعي وسلمي عليها براحتك الجيران لبعضيها</p><p></p><p>ودعاء طلعت وبقيت انا وايمان لوحدنا وايمان بصتلي وقالتلي</p><p></p><p>ايمان: بصتلي بصه غيرة بنات وحطت ايديها ف وسطها وقالتلي.. انت كنت لوحدك من شوية ودلوقتي لقيت معاك دعاء وطنط مش هنا.. قولي بقااا انتوا لوحدكوا ليه هاااه</p><p></p><p>انا: بصيتلها اووي وقولتلها. اعتبر دي غيرة بقااا ولا اي</p><p></p><p>ايمان: بصت واتكسفت.. وقالتلي متغيرش الموضوع يا استاذ وقولي ومتكدبش عليا</p><p></p><p>انا: ابدا مفيش خالتي بايته عندنا وجيت انا ودعاء عشان دعاء تاخد هدوم ليها ولخالتي يباتوا فيها ومينفعش تيجي وتروح لوحدها وجيت معاها تاخد الهدوم واروحها تاني</p><p></p><p>ايمان: ابتسمت.. وقالتلي ممممم لو كدا بس ماشي</p><p></p><p>انا: بصيت ف عنيها اوووي وقولتلها شكل الصنارة غمزت والقمر بيغير عليا</p><p></p><p>ايمان: ابتسمت وقالتلي بس بقا اسكت حد يسمع.. انا دلوقتي متجوزه</p><p></p><p>انا: يابخته بصراحه بحسده انه بقا القمر دا ملكه وبينام ويصحي ع شكله وصوته</p><p></p><p>ايمان: دا لما يكون عارف قيمه اللي معاه.. اسكت وسيبني متفكرنيش انا زهقت خلاص بس كاتمه ف قلبي وساكته عشان المشكله بتاعة الحمل مني انا</p><p></p><p>انا: قربت منها قووي وبصيت ف عنيها وقولتلها. اصله حمار ومبفهمش</p><p></p><p>ايمان: انت ظلمت الحمار.. دا حتي الحمار بيفهم وبيحس</p><p></p><p>انا: انا بردوو مش ناسي كلامنا سوا ومستني تقوليلي هتفضي امتي عشان عايز اعوضك عن كل حاجة</p><p></p><p>ايمان: بجد انا محتاجه دا اكتر منك بس بجد مش عارفه ازاي.. انا زي المسجونه ومخنوقه.. دا عمره ما فكر يقولي تعالي اخرجك ولا بل ريقي ف مرة بكلمه حلوة</p><p></p><p>انا: وحياة جمال عيونك دي اللي سحرتني من اول نظرة لخليكي تنسيه خالص بس الجميل يحن ويقول اه</p><p></p><p>ايمان: ردت بتنهيده.. اااااه اااااه وضحكت</p><p></p><p>انا: اعتبر دي موافقه مؤكده خلاص وهستني الفرصه ف اقرب وقت</p><p></p><p>وسمعنا صوت دعاء نازله ع سلم</p><p></p><p>ايمان: طب بس هششش اسكت بقا دعاء نازله مش عايزاها تعرف حاجة خليني كدا مبسوطه حتي لو بيني وبين نفسي</p><p></p><p>انا: لو علي دعاء متقلقيش منها دي انا اضمنهالك واعتبريها خاتم ف صباعي</p><p></p><p>ايمان: طب بس بعدين بعدين مش وقتو</p><p></p><p>ودعاء نزلت وبصتلي وقالتلي معلش انا اتاخرت عليك بس طنط مسكت فيا والكلام خدنا.. قولتلها ولا يهمك وابقي تعالي بصي عليها كتير.. ونزلنا كلنا وايمان مشيت وانا ودعاء روحنا ع بيتنا وقعدنا وحسيت سوسن غيرانه.. دخلت وقلتلهم اي عملتو الاكل.. امي قالتلي ااه ثواني والاكل يتحط وبنت خالتي قامت وخالتي وامي دخلو وانا قعدت جنب سوسن وحطيت ايدي ع كتفها وقولتلها هو القمر ماله زعلان ليه.. قالتلي هو انت بقيت فاضيلي ما خلاص انت هبه ودعاء بقوا مليين خياتك وانا اتركنت واتنسيت.. انت زمان كنت بتبقي معايا اكتر من كدا.. قولتلها ودلوقتي بردوو وهتشوفي وقومت وروحت شايلها ع دراعي وداخل بيها لاوضتي وامي وخالتي ودعاء وهبه خارجين بالاطباق وشايفيني.. وبيقولولي طيب كلوا الاول وادخلوا براحتكوا.. قولتلها انا هحلي قبل الاكل.. ودخلت اوضتي ونزلت سوسن وحضنتها وبوستها وهيا من لهفتها بقت مندمجه معايا وطبعا عملت واحد تاني وانا اصلا خلصان بس عشان سوسن متزعلش وطولت اووي عشان كنت لسه نايك دعاء ف شقتها وصوت سوسن طبعا مالي الشقه وهما صوت ضحكهم مالي البيت وخلصنا وخرجنا وهيا ماسكه ف دراعي وخارجه مبسوطه قدامهم انها حست انها زيهم وقعدنا كلنا واكلنا وشبعنا وامي قالت انا هدخل اريح شوية ف اوضتي وخالتي دخلت معاها وقولتلها خديني معاكي انا كمان عايزة انام مش قادرة وهبه ودعاء وسوسن نفس الكلام وانا قعدت شوية لوحدي بفكر ف كل اللي حصل معايا ولقييت تليفوني بيررن وبرد ولقيت ايمااان بتكلمني وبتعيط وصوتها كانها ف شارع</p><p></p><p>ايمان: بتكلمي وهيا بتعيط بحرقه.. الووو احممد.. معلش ملقتش غيرك اكلمه.. انا بجد خلاص زهقت من حياتي</p><p></p><p>انا: طب اهدي بس في اي مالك.. حصل اي قوليلي</p><p></p><p>ايمان: روحت البيت ودخلت وسمعت صوت جوزي ف الاوضه جوة بيتكلم وفي صوت واحده معاه واتسحبت براحه وشغلت كاميرا تليفوني عشان اصورة ولقيته ع النت وفاتح الكاميرا وهيا فتحاله الكاميرا وعريانيين ياحمد ولما صرخت وزعقت وهزقته قاام مد ايدة عليا الحيووان وطردني وقالي مش كفاية اني مستحملك</p><p></p><p>انا: طيب انتي فين ورايحه ع فيين كدا</p><p></p><p>ايمان: مش عارفه مش عارفه انا سيبتله البيت بعد ما مد ايده عليا وهزقني وجرحني اووي بالكلام ونزلت ماشبة ف الشارع ولقيت نفسي بمسك تليفوني وبكلمك انت.. وطبعا منهاره عياط</p><p></p><p>انا: طيب اطلعي ع بيت مامتك وانا هجيلك.. انجزي يالا حالا واوعي تجيبي سيرة قدام امك عشان تعبانه ومش عايزينها تزعل او يجرالها حاجة</p><p></p><p>ايمان: حاضر انا هركب واروح لماما دلوقتي</p><p></p><p>وانا قفلت معاها ومبقتش عارف اتصرف ازاي ولقيت دعاء خارجه م الاوضه وبتقولي اي يابني مالك صوتك عالي ليه في حاجة ولا اي.. بصيتلها وقولتلها جيتي ف وقتك تعالي عاوزك</p><p></p><p>انا: بصي واسمعيني كويس من غير ما تقاطعيني.. ايمان جوزها ضربها واتخانق معاها وطردها وهيا دلوقتي رايحه ع بيت امها</p><p></p><p>دعاء: حطت ايديها ع بوقها وهيا فتحاه.. وقالتلي يالهووي ازاي دا.. دا احنا لسه سايبنها من شوية</p><p></p><p>انا: روحت البيت لقت جوزها بيكلم واحده ع النت وعريانين ملط ع كاميرا ولما زعقت معاه جرحها بموضوع الحمل وضربها وطردها</p><p></p><p>دعاء: ااي دا استني بس وتعالي هنا.. انت عرفت كل دا ازاي وايمان كلمتك ازاي.. انت تعرفها ومعاكوا ارقام بعض ولا اي</p><p></p><p>انا: لاا انا عرفتها من يومين بس لما كنت هنا واتصاحبت عليها وخدنا ارقام بعض وبس كدا</p><p></p><p>دعاء: بصتلي اووي وديقت عنيها.. وقالتلي متاكد انه بس كدا محصلش حاجة تاني يعني</p><p></p><p>انا: ااه محصلش حاجة ولو حصل هقولك وانتي عرفاني مش هخبي بس لازم نتصرف دلوقتي</p><p></p><p>دعاء: طب عايزني اعمل اي.. ياحبيبتي يا ايماان</p><p></p><p>انا: البسي وتعالي نطلع ع شقتكوو وانتي اطبعي اقعدي معاها شوية وخديها وانزلي شقتكو ونتكلم فيها لوحدنا بعيد عن امها</p><p></p><p>ودعاء قامت لبست ونزلت انا وهيا وروحنا شقتهم وهيا قالتلي انا هطلعلها.. ودعاء طلعت وانا قاعد مستني وشوية لقيت الباب بيتفتح ودعاء داخله وايمان وراها وعنيها حمرا م العياط ووشها احمر والضرب معلم ع وشها.. ودخبوا وقفلوا الباب واول لما ايمان دخلت بصتلها اووي لقيتها حريت عليا واترمت ف حضني واتفتحت ف العياط بهستريا وانا حضنتها وسيبتها تعيط وتهدي وبطبطب عليها ودعاء واقفة وراها وبصالي وحطت ايديها ف وسطها وانا حطيت صباعي ع شفافي وقولتلها شششششش.. وهيا حطت ايديها ع بوقها وقفلت بوقها.. لغاية لما ايمان هديت وخرجت من حضني وخدت ايديها وقعدتها وبقيت بمسح دموعها ووشها بايدي واقوبها اهدي واحكيلي.. وبقت بتخكي وهيا بتفلهق م العياط</p><p></p><p>ايمان: الكلب الحيوان بيضربني ويهيني ويطردني عشان واحده بيئه و معفنه</p><p></p><p>انا: طب انتي كنتي قولتيلي انك صورتي فيديو صح</p><p></p><p>ايمان: اااه طبعا.. ومسكت تليفونها وايديها بتتعرش وبتقولي اهوو بص.. وشغلت الفيديو وشوفت جوزها قاعد ملط وقدامه</p><p></p><p>وملطع زبه وبيضرب عشرة وف الشاشه واحده مطلعه بزازها وبتهيجه.. روحت موقف الفيديو ع وش البنت وعملت زووم ع وشها والمفجاه اللي صدمتني تااني اني لقيت البت دي هند اخت حسن ومرات حنفي.. وطلعت مني شخره عاليه وقولت احاااا</p><p></p><p>لقيت دعاء وايمان بصوا لبعض واتفاجوا من رد فعلي.. وقوبتبهم معلش اسف بس دي بت معفنه اووي.. وطيعا محبتش اقولهم اني اعرفها عشان ايمان متكرهنيش انا كمان.. وقولتلها طب وانتي عايزة اي يا ايمان.. قالتي انا هطلق منه والفيديو دا هوريه لاهله الكلب الحيوان</p><p></p><p>انا: مش بسهوله كدا يا ايمان لازم يدفع تمن القلم غالي وغالي اووي اووي اووي</p><p></p><p>ايمان: انا عايزة انتقم منه واربيه واخليه يطلقني مبقتش طايقه اشوفه ولا اسمع اسمه تاني الوسخ دا</p><p></p><p>قولتلهم طب انا هنزل مشوار وجاي ولما اجي هقولك هنعمل اي ولغاية لما اجي مش عايزك تردي عليه لو كلمك او اقفلي تليفونك وانا لو عوزت حاجة هكلمك ع تليفون دعاء</p><p></p><p>ونزلت وانا ف دماغي كسم هند ومعرفتها الوسخه.. بس معرفتها الوسخه بردوو مصلحه ليا ف اوقاات.. وروحت ع بيت هند وخبطت والظاهر كانت شغاله ع النت مع واحد تاني.. وقامت فتحت وهيا بتظبط جسمها ولقتني ف وشها ووقفت واتصدمت.. بصيتلها وقولتلها ازيك يا وسخه اي هتسيبيني ع الباب ولا اي.. ومستنيتهاش ترد وزقيتها ودخلت وروحت ع اوضتها ولقيت تليفونها شغال ولمحت اللي ف الفيديو وتقريبا نفس جسم جوز ايمان.. قولتبها يا شرموطه شغاله ع النت بتفرجي الرجاله عليكي يا نجسه.. قامت حريت وقفلت التليفون وقالتلي غصب عني حنفي مبقاش بيصرف عليا وكل فلوسه ع المخدرات وانا بشتغل ع نت بس وبيحولولي رصيد وانا ببيع الرصيد واصرف ع نفسي بس عمري ما قابلت راجل ولا حد منهم نام معايا صدقني انا محدش لمسني غيرك انت وعيطت وانا عذرتها وخدتها ف حضني وهديتها وقولتلها طب بقولك اي انا عايزك ف مصلحه وهتاخدي من وراها قرشين حلوييين اووي.. وطيعا هيا كلبه فلووس وسمعت سيرة الفلوس عنيا لمعت وقالتلي اي المصلحه.. قولتلها الزبون دا البي معاكي انا اعرفه كويس اووي وكمان متريش اووي وعايزك بقااا تهيجيه اووي وتقعدي معاه ع النت وقت كبير اووي وهنسجل الفيديو دا وهناخد منه قرشيين حلووين وبالنص بيني وبينك بس هتعملي اللي هقولهولك.. قالتلي وانا من ايدك دي لايدك دي.. اخدت تليفونها ونزلت برنامج بيسجل الفيديو وقولتلها تكلميه وتفضلي معاه اكبر وقت وانا قاعد هتفرج ومش هظهر ف الشاشه واعتبريني مش قاعد وعايزك بقاا تخرجي كل الشرمطه اللي جواكي معاه.. وظبط التليفون وهيا كلمته وبقت لبوة اووي وهوا بلع الطعم وبقااا باين بكل جسمه ووشه واوضه نومه طبعا طالعه ف الفيديو وكمان صورة فرحه هوا وايمان اللي ع الحيطه بانت ف الفيديو وقعدوا اكتر من ساعتين لغاي لما هوا قالها خلاص اتصفيت مش قادر.. وقفلت معاه وانا واخدت تليفونها ولقيت كل الفيديو اتسجل ع تليفون.. وبعته لتليفوني ومسحته من تليفون هند وقولتلها غيري رقمك دا وكلميني م الرقم الجديد وهقولك هنعمل اي بعد كدا.. قالتلي هند حاضر انا هنزل دلوقتي ابيع الرصيد اللي معايا واخد منه خط جديد واخليه يشغله وهكسر الخط دا وهرنلك من الخط الجديد…وانا اخدت الفيديو وعملت ايميل وهمي وبعتله الفيديو بتاعه ع ايميله اللي عرفته من تليفون هند.. وقفلت الايميل تاني وطلعت من جيبي ١٠٠٠ جنيه واديتهم لهند وقولتلها مشي نفسك بدول كام يوم ونزلت من عند هند ورايح لبيت خالتي ولقيت تليفوني بيرن من رقم.. رديت لقيتها هند وقالتلي دا رقمي الجديد سجله.. قولتلها متعمليش اي شغل دلوقتي خالص م الخط دا لغاية لما اقولك.. قالتلي حاضر.. وروحت ع بيت خالتي ولقيت ايمان ودعاء بيتكلموا وحسيت ايمان احسن كتير م الاول وبتضحك هيا ودعاء وبما دخلت لقيتهم سكتوا وبيبصوا لبعض وبيضحكوا من تحت لتحت.. وايمان قامت وقولتلها طيب انا هطلع بقااا يا دعاء وابقي تعالي اقعدي معايا بدل ما انا قاعده زهقانه لوحدي انتي صحبتي وملييش غيرك.. دعاء بصتلها وقالتلها من عيني ياحبيبتي طب وعيزاني اجي لوحدي بسس وغمزتلها.. ايمان بصتلها وبرقت وقولتلها بطلي بواخه بقاا يارخمه وطلعت شقتها وانا قفلت الباب ودخلت لدعاء وقولتلها في اي بقااا كنتوا بتتكلموا وانا دخلت سكتوا وضحكتوا كدا.. قالتلي مفيش يا حنين انا فضلت ادحلب ف ايمان لغاية لما فتحتلي قلبها و حكتلي كل حاجه بينك وبينها وعرفت ازاي انتوا خدتكوا ارقام بعض.. قولتلها يخربيتك انتي دماغك دي اي.. قالتلي بنات بقاا وبنحكي لبعض وكمان سالتني عنك وقولتلها انك مش متجوز وحسيتها معجبه بيك ياعم الدنجوان.. ااي ناوي تضمها هيا كمان ليك ولا اي قولي.. قولتلها بصي انا هسيبها بظروفها وكمان لازم تبقي بارادتها.. قالتلي ياحم. ايمان دي غلبانه اوعي تجرحها.. قولتلها متخافيش بس انتي اقفلي بوق امك دا واوعي تقعي بلسانك قدامها ف اي حاجة.. دعاء بصتلي وقالتلي لاا طبعا هوا انا مجنونه.. قولتلها خلااص يالا بينا نروح بقاا شقتنا.. وخدتها ونزلنا وروحنا وهيا قالتلي كب انا هدخل انام شوية وابقي احكيلي بقاا بو في حاحة جديدة واعمل حسابك لو خبيت عليت هعرف من ايمان وضحكت وانا قولتلها خشي نامي يابت وضحكت.. وهيا دخلت وانا فتحت الايميل الوهمي ولقيييت كميه رسايل منه انت مين وجبته ازاي وعايز اااي.. قولتله بقا انت متجوز وصورة جوازك باينه وشقتك حلوة اووي.. شكلك غني وانا عايز منك حاجات كتير واولها بقاااا تطلق مراتك وتكتب الشقه باللي فيها باسم مراتك وتاني حاجه تدفعلها بردوو قايمتها بردوو بالكامل كاااش وتالت حاجة بقاا عايزك تجهز ١٠٠٠٠٠ مية الف جنيه كاش وهقولك هاخدهم منك ازاي.. وقدامك ٣ ايام بس واليوم الرابع الفيديو دا هيبقي تريند ع النت.. وقفلت الايميل تااني وسيبته وقبت هعرف هوا نفذ ولا لا من ايمان واكيد هعرف انه طلقها واداها كل حاجة ولو منفذش هشوف هعمل اي…</p><p></p><p>استنوني بقااا ف اللي جاااي</p><p></p><p>الجزء الحادي عشر</p><p></p><p>وطبعا بعد ما قفلت الايميل بعد ما قولتله ع طلباتي وقعدت افكر ازاي بقي افيد واستفاد انا كمان منا مش هفضل طول عمري الشمعه اللي بتحترق من اجل الآخرين.. وقررت ان اي حاجة بعد كدا هعملها لازم يبقالها مقابل مفيش حاجة ببلاش خلاص.. وقولت اقوم بقااا اشوف دودي وامه فوفو واخته سوسو ومراته ومي منا بقالي فترة مشوفتهمش.. ولبست وروحت البيت عند دودي وخبطت ودودي فتح وشافني واترمي ف حضني وقالي وحشتني اووي اووي ياحبيبي.. قولتله اومال مي فين.. قالي جوة نايمه.. خدته من ايده ودخلت فتحت اوضه نومه ودخلت ع مي وكانت نايمه ملط.. روحت داخل جنبها براحه وحطيت صباعي ف طيزها وبعبصتها لقيتها قامت مخضوضه وبصت لقتني انا</p><p></p><p>مي: هاااه اااي.. احممد ازززيك عامل اي</p><p></p><p>انا: اي يا مي عامله اي يابت.. خلاص عيشتي ف العز ونسيتيني ولا اي</p><p></p><p>مي: مقدرش انساك ياحبيبي وانت السبب ف العز اللي انا فيه دا كله</p><p></p><p>انا: اي يابت موحشتكيش ولا اي ولا خلاص دودي عوضك</p><p></p><p>مي: بصتله اووي من فوق لتحت وعوجت بوقها وقالتلي بلا نيلا دا زيه زي ما انت عارف اللي فيها م الاول</p><p></p><p>ولقيت دودي بيضحك ومبسوط انها بتشبهه بيها.. وايد مي بتحسس ع زبي وتقولي تعالي دلوقتي انا مولعه وكنت بحلم بيك معايا ف البيت زي زمان فااكر.. قولتلها فاكر يا وسخه… وقامت مطلعه زبي من البنطلون وقعدت تمص فيه بمزاج وقام دودي قعد جنبها ومسك زبي وقال لمي مراته. اوعي سيبي بتاع حبيبي.. وحشني انا كمان.. وخد زبي منها وبقا بيمص ف زبي اووي وهيا تشده تمصه وهيا يشده منها يمصه.. روحت نايم ع مي وهيا ع بطنها وقولت لدودي دخل زبي ف طيز مي.. لقيت مي بتقول لدودي ااه دخله اووي انا تعبانه عايزة اتناااك مش قادرة.. دودي قالها حاضر يا روحي.. يالهووي تعبانه اووي كدا.. خدي زبه اهوه وارتاحي يا حبيبتي.. وحط زبي ف طيز مي وبقيت بدخل واخرج زبي وهوا نزل بوشه تحتها وبقا بلحس ف كسها اووي وهياا اهاتهااا عاليه لغاية لما نطرت لبني ف طيزها وهيااا بقت بتوحوح وطلعت زبي من طيزها ودودي مسك زبي مص ولحس ونضفه ومسك طيز مي يلحس اللبن ويدخل لسانه فيها ويبلع اللبن ونضفها.. وقولت لدودي اتصل بامك واختك خليهم يجوا عايزهم دلوقتي.. لقيته نط م الفرحه وقالي اخيرا هتعمل علينا كلنا حفله هيييييه وضحك وحري مسك تليفونه وكلم امه يقولها ومي بتبصله وتقوله دا انت لبوة اكتر مني وضحكت.. قولتلها مبسوطه بجوزك يابت.. قالتلي انا بس مش مبسوطه غير ف العز اللي بقيت فيه لكن انا بردوو نفسي ف دكر.. قولتلها منا موجود.. قالتلي ما انت مش بتيجي كتير وانا اكتر وقتي بلعب ف نفسي او اخليه يلحسلي لغاية لما اجيبهم وساعات بصراحه انا وفوفو او انا سوسو ندخل نلعب ف بعض ونحك كساسنا ع بعض ونريح بعض.. قولتلها خلاص متخافيش كل حاجة هترجع زي الاول بس في كلام لازم اقولهلهم الاول.. قالتلي يعني انت جاي ف موضوع مش زي المتناك كا بيقول انك جاي تعمل علينا حفله.. قولتلها جاي ف موضوع والحفله بعدين عشان عايزة بال رايق.. ولقيته جاي يجري عليا وقعد بطيزة ع زبي وقالي امي واختي جااين حالا عايزك تهرينا بقااا.. قولتله انا جاي ف موضوع الاول.. قالي موضوع اي دا.. قولتله هتسمع لما ييجوا.. والباب خبط ولقيته قاام جري يفتح.. وامه واخته دخلوا وقالوله هوا فيين.. ولقوني خارج م الاوضه وماسك مي ف ايدي وهيا ملط.. وبصولها وبصولي وقالولها بقاا كدا من غيرنا.. قالتلهم وهيا بتغيظهم وانا مالي هوا مقدرش لما شافني كدا وركبني وجابهم فيا وضحكت بلبونه.. لقيت سوسو جايه عليا وبتقولي طب وانا موحشتكش وفوفو بتبصلي ومش ناسية القلم اللي اخدته.. قولتلها بعدين بس اسمعوا الكلام اللي هقوله.. مش انتي كنتي عاوزة محلل عشان ترجعي لجوزك.. والمحلل جاهز ينفذ من بكرا ويطلق تاني يووم.. لقيت فوفو فرحت وقالت بجد.. طيب خلاص احنا كمان جاهزين.. قولتلها بس هوا عاوز ٥٠٠٠٠ خمسين الف جنية.. لقيت فوفو قعدت وحطت رجل ع رجل وبصتلي وقالتلي لا كتير دا هند هتجيب واحد ياخد اقل من كدا بكتير.. خلاص انا هكلمها.. روحت قعدت قدامها وحطيت رجل ع رجل ورفعت رجلي ف وشها وهيا مسكت تليفونها وبتتصل بهند وتليففون هند مقفول وهيا متعرفش انها غيرت رقمها.. روحت انا ضاحك اووي وقولتلها هند خلاص بح مفيش غيرك قدامي.. لقيت سوسو قالت مش مهم الفلوس خلاص انا هدفع انا معايا فلووس كتيرر وكمان هوا هيدفع مفيش مشكله م الفلوس.. وفوفو بصت وانا بصتلها اووي وهيا حست انها خلاص مقدمهاش مفر.. وقالت مش هدفع غير نص الفلوس لما يكتب والنص التاني لما يطلق.. قولتلها كسمك يا مرا يا وسخه انا اللي اقول اي اللي يحصل وانتي تنفذي.. وهيا خافت وكشت ف نفسها وسكتت متكلمتش.. ولقيت سوسو فتحت شنطتها وطلعت دفتر شيكات وكتبت الشيك بالمبلغ كله وقالتلي الشيك اهوه بالمبلغ كله.. بصيتلها وقولتلها ياااه للدرجادي عايزة ترجعي لجوزك يا هايجه.. هوا مكيفك يا وسخه او كدا.. قالتلي مش بظبط كدا بس هوا مغرقني فلوووس وهوا عايش حياته وانا عارفه وسيباه وكمان بيجيب نسوان معاه البيت ينيكهم وانا عارفه وكمان انا بتناك براحتي بس من وراه وهوا فاهم اني ليه هوا بس وعاجبه اني متفتحه وسيباه براحته عشان كدا متمسك بيا وكمان ساعات بيقدمني لاصحاب مصالح معاه عشان يخلص شغل ويكسب ملايين.. وانا بستفاد من فلوسه دي كلها واديك شايف بنفسك اهوه.. بصيت لفوفو وقولت بقااا كداااا.. ولقيت فوفو بصت ف الارض ومكانتش عوزاني اعرف كل دا.. وقولت لسوسو وانا باصص ف عنين فوفو.. والكلام دا بقااا امك عرفاه ولا اول مره تسمعه.. قالتلي عرفاااه طبعااا وعارفه كل حاجة واكتر من كدا وحياتك وضحكت وبصت لامها.. وامها بصتلها وبرقت وانا حسيت ان في حاجة تاني معرفهاش.. قولت لسوسو ممم وياتري في اي تاني.. قالتلي هقولك.. راحت فوفو ضاربه سوسو برجلها وقالتلها اتلمي يا شرموطه كفاياكي كدا.. سوسو قالها ااااي هواا غريب.. بص كان فيه صاحب شركه كبيررر اووي وبينه وبين طليقي مصلحه بملايين كبيرة اووي وكان شاف امي مره قبل كدا ودخلت دماغه وطليقي قالي وانا قولت لماما وهيا وافقت وقالت كل شي بتمنه وخدت اتنين ملييون مقابل انها تروحله وتخلص الصفقه.. بصيت لفوفو وقولتلها وخلصتيها.. لقيت سوسو ضحكت اووي وقالت خلصتها وخلصت ع الراجل.. دا مخدش ف ايديها غلوة… قولتلها حلووو اووي الكلام دااا.. طب انا عايز بقاااا نصيبي م الصفقه.. لقيت فوفو بصتلي وقالتلي هو انت اللي روحتله.. دا انا اللي روحتله وخلصتهاله ودا نصيبي.. قولتلها انا مش طمعااان ف كتير انا عايزك تكتبيلي الشاليه اللي ف شرم باسمي بس كدا.. لقيت سوسو قالتلي ياحبيبي وحياتك لاديلك شاليه افخم منه هدية ليك.. وقامت فتحت شنطتها وطلعت عقد الشاليه وقالتلي لسه وخداه جديد اهوه ومستلماه امبارح خد اهوه هكتبلك تنازل بيع وشرا.. وكتبت التنازل وقالتلي روح سجله باسمك.. قولتلها وانا كمان بكرا هجيب اللي يكتب.. لقيت فوفو قامت متضايقه وقالت لبنتها انا ماشية وانتي حره ملييش دعوة بيكواا.. وضحكنا كلنا عليها وهيا مشيت ورزعت الباب وراها.. وقولتلها طيب لما يكتب عليكي عوزاه يبات معاكي ليله ولا يمشي.. قالتلي لو كويس يبات.. قولتلها فيين لقيت دودي قالي خليه يبات هنا معانا وسوسو هنا ونتبسط سوا ياروحي.. قولت لسوسو اي رايك قالت موافقه.. قولتلهم خلاص انا همشي وانتوا جهزو نفسكوا وبكرا هيبقي هنا مع الماذون وسيبتهم واخدت الشيك والعقد ونزلت فتحت حساب ف البنك وحطيت الشيك فيه وطلعت سجلت الشاليه باسمي وكله بقا تمام وروحت ع بيت بيدوو خبطت وفتحلي وحضني وقالي وحشتني اووي.. قولتله وانت كمان.. اومال فيين امك وجدتك.. لقيته بص ف الارض وقالي تيته تعبانه ف المستشفي بقالها يومين وماما معاها.. قولتله خلاص بكرا تعمل حسابك هتكتب ع البنت زي مقولتلك وتطلق تاني يووم وانا هتصرف مع موضوع جدتك.. وسيبته ونزلت روحت وعدي اليوم وتاني يوم اخدته وروحت بيه ومعانا ماذون وكتب ع سوسو وقولتله يالا بقااا خليك مع عروستك واخوها زيك واكتر منك وعادي بقااا وغمزتله وسوسو شدته من ايده وقالتله تعالي متخافش وانا نزلت ولقيت تليفوني بيرن ببص لقيت ايمان.. رديت</p><p></p><p>ايمان: الوو احممد انا مش مصدقه بجد انت عملت اي.. انا مبسووطه اووي</p><p></p><p>انا: اي حصل اي بس</p><p></p><p>ايمان: انا لقيت ورقه طلاقي ومبايعه الشقه باللي فيها باسمي وكمان معاهم شيك بمبلغ القايمه كله جايلي ف ظرف ع البيت ولقيته باعتلي رساله ع الموبايل بيقولي انا طلقتك وكل حاجة باسمك وكمان الفلوس.. انت عملت اي عشان يعمل كل دا.. بجد انا مش عارفه اقولك اي ع وقفتك معايا</p><p></p><p>انا: انا معملتش عير اللي تستحقيه ولو عاوزة اكتر من كدا هعمل بس انتي تامري يا قمر</p><p></p><p>ايمان: احممد انا بحبك اووي ومش عارفه قولتها ازاي بس بجد انت اكتر حد قلبي حبه.. وقفلت السكه م الكسوف</p><p></p><p>وانا ضحكت من موقفها وفتحت الايميل الوهمي ولقيته باعتلي رسايل كتير.. انا نفذت وعدي ومستعد ادفعلك المبلغ بس اوعي الفيديو ينتشر وسمعتي وكدا.. روحت باعتله رقم حسابي وقولتله حط المبلغ ف الحساب واعتبر الفيديو اتمسح.. وعدي ساعتين ولقيت رساله م البنك بتقولي ان المبلغ اتحط ف حسابي وانا فرحت طبعا بقااا معايا مبلغ كبير ف وقت صغير وافتكرت جدته بيدوو.. روحت متصل بسوسو وقولتلها عايزك تكلمي طليقك يحجز ف اكبر مستشفي عشان في حد عزيز ليا عياان وقالتلي حالا وقفلت معايا وكلمته وكلمتني وقالتلي ع اسم مستشفي مشهورة اووي.. وروحت ع مستشفي اللي فيها جدة بيدو وام بيدو لما شافتني جريت عليا واترمت ف حضني وعيطت وقالتلي امي تعبانه اووي اووي وانا بلغت المستشفي تجهز عربيه اسعاف ويطلعوا بيها ع المستشفي التانيه ودفعت تكليف المستشفي وخرجتها وودناها المستشفي التانية وكان متوصي عليها طبعا والدكاترة اتلموا عليها واخدوها وفحوصات واشعات والدكتور قالنا ملهوش لزوم قعدتكم هنا روحوا وسيبوا ارقام تليفوناتكم وهنكلمكم وسيبت رقمي ورقم ام بيدو واخدتها وروحتها ع شقتها وجيبت اكل واحنا ماشيين وطلعنا شقتها وبقيت باكلها وهيا طبعا نفسيتها زفت عشان امها وفضلت معاها شوية وقولتلها ارتاحي وانا هجيلك تاني ومسكت فيا افضل معاها وقولتلها معلش انا واخد بيدو عندي لغاية لما نعدي المحنه دي وطبعا مقولتلهاش حاجة عن موضوع الجواز.. وروحت البيت ولقيت فرحه ف البيت وامي شافتني وحضنتني وقالتلي مبررووك هبه حااامل.. هتبقي اب خلاص.. روحت لهبه لقيتها نايمه ع ظهرها ع سرير والبنات كلهم حواليها وامي وخالتي وبصيتلها وقولتلها مبرووك هتبقي ام يا حبيبتي.. قالتلي وانت هتبقي احلي اب وبوستها وسيبتها وخرجت ولقيت خالتي جات جنبي وبتقولي خلاص اختك حبلت.. اااي ناوي ع اي بقااا.. قولتلها ناوي احبل باقي اخواتي انا عايزز عيااال كتيرر.. قالتلي يالا شد حيلك بقااا انت.. قولتلها شاده اهوه وضحكت وهيا ضحكت وقالتلي يا واد بكلمك ع باقي اخواتك عيزاك تحبلهم عشان عيالك يبقول كلهم قريبين ف السن ويكبروا سوا.. غمزتلها وقولتلها طيب متاخدي دعاء ع البيت انهارده عشان اعرف اركز معاها ووجودك هيخليني اركز اكتر.. بصتلي وقالتلي احمد خلي بالك مش عايزة البنت تعرف حاجة م اللي حصلت اووعي تقولها.. قولتلها طيب ياخالتي لو بنتك طلع معندهاش مشكلة هتفضلي بردوو كدا.. قالتلي ولااا انت قولتلها حاجة.. قولتلها لا طبعا بس انا بقولك انتي.. قالتلي مش عارفه بصراحه بس خلينا زي ما احنا كدا احسن.. قولتلها خلاص يبقي تاخديها وتروحي الشقه وتلبسيها الانجيري وتلبسي زيها عايزكوا انتوا الاتنين زي بعض وغمزتلها.. بصتلي وضحكت وقالتلي دا بعينك يا وسخ.. وقامت ندهت ع بنتها وقالتلها ولقيت دعاء بصتلي وضحكت وقامت نزلت مع امها وانا قعدت شوية وقومت ندهت ع سوسن وخرجتلي وقولتلها عايزك ف اوضتي.. واخدتها ودخلت وقولتلها دلوقتي هبه حبلت مني وعايز احبلك انتي كمان عايز عيال منك.. لقيتها حضنتني اووي وقالتلي انا بحبك اووي ونفسي ف ولاد شبهك اووي.. وطبعا اندمجنا ومسكتها ع سريري وفضلت انيك فيها وانزل ف كسها وقولتلها ارتاحي ع ظهرك عشان يحصل حمل.. ولبست هدومي وخرجت لقيت امي ف وشي بتبصلي وبتضحك.. بقولها اي مالك بتضحكي ع اي.. قالتلي مفيش بس صوت سوسن كان عالي وفهمت انك معاها جوه.. قولتلها منا عايز احبلهم كلهم عايز عياال كتيرر.. قالتلي وماله املي البيت علينا عيال انا هبقي مبسوطه.. قولتلها طيب سوسن ع سريري بقاا خليها ع ظهرها عشان تحبل هيا كمان وانا رايح شقه خالتي وهيا ودعاء هناك ومستنيني عشان اعمل معاها الواجب وغمزتلها وضحكت.. قالتلي احمد انا عوزاك تخلي بالك شوية من صحتك ومتفضلش قايم نايم بتبدل عليهم كل شوية.. كدا صحتك هتتعب.. قولتلها صحتي بمب متقلقيش عليا حتي اسالي بنتك هبه.. ضحكت وقالتلي يامشي يا عم البطل يالا روح لدعاء بقاا.. وسيبتها ونزلت روحت لبيت خالتي ولقيت دعاء لابسه الانجيري الشبك وخالتي قاعده بقميص بيتي.. بصيت لخالتي وقولتلها اي دا انتي لابسه كدا ليه متلبسي زي دعاء.. خالتي بصتلي واتخضت عشان بنتها واقفه وقالتلي بس ياوااد احترم نفسك انا خالتك بردوو.. قولتلها مهو عشان خالتي بقولك كدا.. وبصيت لدعاء وقولتلها طب مش بزمتك امك بقالها كتير ملبستش اللبس دا.. دعاء فهمت دماغي وبصت لامها وقالتلها صح ياماما متلبسيه دا انتي بقالك كتير مبتلبسيش حاجاتك وبعدين هو دا حد غريب دا اخويا وجوزي وانتي عارفه كل حاجه مش غريبة عنك.. خالتي قالتلنا بقولكوا اي انتوا الاتنين انا مش فيقالكوا يالا خشوا الاوضه وخلصوني.. وبصيت لدعاء وقولتلها خدي امك بالعافيه ولبسيها ولو مرضيتش اندهيلي وانا هلبسها معاكي وضحكت ودعاء شدت ايد امها ع الاوضه وهكا بيضحكوا وخالتي بتقول لبنتها.. بس يابت الوسخه اسكتي وبتضحكت ودعاء بتضحك وتقولها بتشتميني طيب انا هوريكي.. وشدت امها بالعافيه ودخلوا الاوضه وسامع صوت ضحكهم سوا وشوية لقيت دعاء خارجه وخالتي خارجه وراها لابسه نفس الانجيري وجسمها كله واضح قدامي وشوفتهم وصفرت وقولتلهم اللي يشوفكوا كدا يقول انتين اخوات مش ام وبنتها.. وخالتي قالتلي بس يالاوااا انت بتعاكسني ولا اي.. قولتلها ااه بعاكس يا مهلبيه انتي.. انا لو عليا اتجوزكوا سوا وضحكت ودعاء ضحكت وخالتي اتكسفت.. ودعاء قربت مني وبقيت انا وهيا بنبوس ف بعض قدام خالتي وانا عيني ف عين خالتي وهيا عنيها ف عيني ونظرة عنيها هيجتني وبقيت باكل جسم دعاء وهيا اهاتها عليت ونيمتها ع الارض وطلعت زبي قدام امها ونيمت ع دعاء وزبي بقا بيخبط ف كسها بس كسها كان لسه ناشف.. وبحاول احط زبي بالعافيه وهيااا ااااه استني ياحمد كسي ناشف اااه بيوجع كدااا اهه هتعور استني بس اااي.. قربت من ودنها وقولتلها خلي امك تمص زبي وتبله عشان احطه ف كسك.. وبدخل زبي بالعافيه فيها ودعاء هاجت اكتر من كلمتي وقالت.. اااه اااي الحقيني يا ماما ااه بيحطه ع الناشف بيوجعني.. ااااه ماما عشان خاطري بليه شوية عشان ميعورنيش.. خالتي بصتلها ووشوها عرق وهااج ع المنظر وقالتلها عوزاني اعملك اي يعني يا روح امك.. قالتلها دعاااء ااااه ماما بلي زبر احمد ياماما مش قادرة اااي.. ولقيت خالتي كانها اخدت الاذن ونزلت ع الارض وقعدت بين رجل بنتها ونزلت بدماغها ومسكت زبي وبقت بتمصه بشويش ومترددة بنتها تشوفها وانا اول لما حسيت زبي بقااا ف بوق خالتي بقييت بنيك ف بوقها ودعاء حست ورفعت راسها وشافت امها وهيا بالعه زبي ونازله مص.. قامت قالت لامها ااه وكسي كمان ياماما بليه عشان ناشف.. وخالتي طلعت زبي من بوقها ونزلت لحس ف كس بنتها ودعاء بتتئوه لغاية لما حسيت دعااء قفلت بوراكها ع راس امها وجابت شهوتها وهديت وبترفع وشها وانا بصيت لخالتي وقولتلها حطي بقا زبي ف كس بنتك يالا.. ولقيت خالتي مسكت زبي ودخلته ف كس بنتها وانا زبي داخل طالع ف كس دعااء وايد هالتي نازله تحسيس ع زبي وبضاني وكس بنتها وايديها ع كسها بتفرك ف نفسها م الهيجان لغاية لما قربت اجيب زودت اووي ودعاء بتصرخ ونطرت لبني ف كس دعااء وطلعت زبي وقربته من وش خالتي ولقيتها بتبصلي بعنين كلها شرمطه وهيجان وبصت لبنتها ولقيت دعاء مستسلمه من كتر النيك وقامت فتحت بوقها وبقت تمص ف زبي وتبلع اللبن اووي وهيجانه ناار وعايزة تقوم تركب ع زبي من كتر هيجانها.. وقالت لبنتها قومي نامي ع ظهرك ف الاوضه جواا شوية قبل لما ننزل.. وانا قولتلها استني يا دعاء متقوميش وروحت شايلها ع دراعي ومدخلها منيمها ع سرير ع ظهرها وقولتلها بصي يا دعااء انا عايزك تفضلي ف الاوضه متخرجيش حتي لو سمعتي اي وسيبيني مع امك شوية.. قالتلي انا حاسه انك جايبنا هنا عشان كدا وكمان لما خليتها تلبس وتمصلك كمان.. قولتلها بظبط كدا وكمان هنيكها وعشان كدا بقولك خليكي عادي عشان هيا لو لقيتك عادي الامور بينا هتبقي ف النور واحسن لينا كلنا.. قالتلي بس ياحمد خلي بالك احسن تعملك مشكلة.. قولتلها متخافيش بس زي ما قولتلك.. وسيبتها وخرجت لخالتي اللي قاعدة تفرك ف وراكها ووشها احمر م الهيجان وقربت منها وشديتها من ايديها لحضني ونازل بوس فيها وتقفيش ف بزازها وبقولها عجبك زبي وانتي بتمصيه عشان تحطيه ف كس بنتك.. مش عوزاه ف كسكانتي كمان بعد مخرجته من كس بنتك.. لقيتها هاجت اووي وبتزووم بصووت مكتووم وبتقوول.. اممم اااه بس بقاا البت تسمعنا اااه احمد انا مش قادرة سيبني دلوقتي عشان خاطري اااي اااح.. روحت حاط زبي بين وراكها وتحت كسها واحنا واقفين وبقيت بحك ف كسها وهيا فشخت وراكها عشان زبي يدخل اكتر واتشعلقت ف رقبتي وعنيا غمضت ونسيت كل حاجة ومش مركزة غير ف نيكي ليها.. وروحت منيمها ع الارض ونايم عليها وقولتلها هنيكك ف نفس المكان اللي نيكت بنتك فيه قدامك وحطيت زبي مرة واحده ف كسها وهيا شقهت.. هااااه اااه ااااه اااي ااوف مش قادرة يخربيتك اااي اااف.. وانا بنيك فيها وصوت اهاتها عالي واكيد بنتها سامعه كل حاجة وهيا نسيت بنتها ونسيت اي حاجة ومش فايقه غير لزبي اللي بينيكها وصوت لحمها اللي بيطرقع لغاية لما نزلت لبني ف كسها ولقيت كسها بيقفل ع زبي وبيعصر فيه اووي وطلعت زبي واديتهولها تمصه ومصت وبلعت اللبن وقامت قالتلي يالهووي بنتي بنتي.. اووعي قووم لتكون شافتنا يخربيتك.. قولتلها خالتي بنتك معندهاش مانع ع فكرا واديكي شوفتي اهوه اهاتك كانت عليه وصوت طرقعه لحمك كمان وهيا اكيد جوة سامعه وساكته فا متعمليش انتي مشكلة وسيبي الامور ماشية لوحدها كدا.. وقومت فتحت الباب ع دعاء ودعاء بصت وهيا ع السرير وشافت امها نايمه ع الارض ووراكها مفشوخه وكسها كله لبن وخالتي بصت لدعاء والاتنين عنيهم جات ف عنين بعض ولقيت خالتي قامت وعدلت نفسها ودخلت لبنتها وقالتلها ارتحتي ياحبيبتس خلاص يالا نقوم بقاا.. دعاء بصت لامها وقالتلها انا ارتحت خلاص المهم انتي ارتاحتي ولا نستني شوية كمان يمكن تحبي ترتاحي كمان.. خالتي اتلخبطت وقالتلها هااااه لااا انا ارتحت يا حبيبتي خلاص هنمشي بقاا.. وخالتي خارجه م الاوضه ولبني نازل من كس خالتي ع وراكها ودعاء خدت بالها وقالت لامها.. ماما خلي بالك هيقعوا ويوسخوا الارض.. وخالتي فهمت وبصت لسكها ولقت لبني نازل يسيل ع وراكها وقامت حطت ايديها ع كسها وجريت ع الحمام وانا ودعاء ضحكنا.. ودعاء قالتلي احمد ع فكرا دي مش اول مرة لسك مع ماما صح.. قولتلها بصراحه ااه.. قالتلي انا قولت كدا دي مخدتش ف ايدك وقت.. طب ازاي ودي اول مره .. قولتلها ااه وهيا مترددة منك بس انتي دلوقتي اثبتيلها انك عادي وهيا اتبسطت بس متتكلميش معاها ف حاجة وسيبيها هيا لو حبت هتكلمك.. قالتلي ماشي وخالتي خرجت ومكسوفه وكل شوية تبص لبنتها وتحط وشها ف الارض م الكسوف.. ونزلنا وروحنا شقتنا والبنات ناموا سوااا وامي وخالتي دخلوا الاوضه سوا يناموا وعدي اليوم وتاني يوم رحت لبيدو وسوسو وجبت الماذون وطلق وخدته ونزلنا وقولت لبيدو ااي اتبسطت قالي اووي اووي دا انا كنت هايص بين الاتنين.. بصيتله وقولتله اتنين مين.. قالي اللي اسمها مي دي وسوسو اللي اتجوزتها وطلقتها.. قولتله هو انت نكت مي.. قالي بصراحه جوزها هوا اللي خلاني انيكها وبقيت بنيك الاتنين سوا لما تعبت خالص.. وخدته وروحته وقولتله خلي بالك من امك ف الظروف دي عشان ملهاش غيرك ولو في حاجة كلمني.. وسيبته وانا ماشي لقيت تليفوني بيرن وببص لقيت ايمان ورديت عليها.. اهلااا ازيك يا ايمي عامله اي.. قالتلي كويسه وانت.. قولتلها تمام.. قالتلي بجد مش عارفه اشكرك ازاي ع وقفتك جنبي وكمان حبتلي حقوقي وزياده.. قولتلها انتي تستحقي اكتر من كدا انا معلمتش حاجة يعني.. لقيتها بتقولي اي هو انت مبقتش بتيجي عند طنط ولا اي اصل يعني مشوفتكش بقالي يومين قولت اطمن.. قولتلها يعني بتطمني بس ولا عايزة تشوفيني.. ولو بتطمني انا كويس.. قالتلي بس بقااا متكسفنيش انت عارف انا قصدي اي.. قولتلها يعني انا وحشتك وعايزة تشوفيني.. قالت بلهفه ااااه وحشتني.. قولتلها وانتي وحشتيني اووي اووي.. طيب بقولك اي يا ايمي انا رايح يومين بظبط كدا شرم وراجع تيجي معايا نغير جوو ونرجع.. قالتلي ياريت بجد انا زهقت من قعده البيت.. قولتلها نسافر انهارده اي رايك قالتلي خلاص هقول لماما اي حاجة واكلمك.. قولتلها خلاص هستناكي تقوليلي جاهزة ماشي.. وضحكت قالتلي ماشي وقفلت.. وطلعت ع بيت هند وسلمت عليها واديتها ٥٠٠٠ جنيه وشافتهم وعنيها زغللت وقولتلها المصلحه تمت ودا نصيبك.. وحضنتني اووي وقالتلي انت بجد ع قد قسوتك وخشونتك دي حنين اووي وعشان كدا انا مسلمالك امري وماشية وراك مغمضه.. قولتلها خلاص تسيبك من شغل النت واي مصلحه تقوليلي الاول.. قالتلي من عنيا بسسس في حاجة كنت عايزة اقولك عليها.. قولتلها هي اي.. قالتلي البت اخت حنفي عرفت يعني اني بشتغل ع النت وكدا وكانت عايزة تشتغل هيا كمان وانا قولتلها اني بطلت وهيا عوزاني اشغلها يا تشردني.. قولتلها اسمها اي البت دي قالتلي سمر قولتلها عندها كام سنه قالتلي ١٩ قولتلها ولسه بنت طبعا.. قالتلي اااه.. قولتلها طيب اتصلي عليها خليها تيجي وقوليلها صاحب القناه اللي ع النت هنا وهوا اللي بيجيب الشغل ولو عوزاه يشغلك تعالي دلوقتي.. وفعلا اتصلت بيها وقالتبها دقيقه واكون عندك.. وقولتلها هيا البت دي نظامها اي.. قالتلي دي بنت مرة وسخه مقضياها مع الشباب ف التكاتك بتتقفش وتمص لدا ودا يفرشها بالفلوس بس عايزة تكسب اكتر اللبوة ومخطوبة لعيل سواق توكتوك شمام ميتخيرش عن حنفي كدا.. وشوية لقينا الباب بيخبط ولقيت بت ١٩ سنه بس جسمها اكبر من سنها وراسمه حواجبها وشكلها شرموطه رسمي ودخلت سلمت علسها وباستني عادي ومتجاوبة للشرمطه.. قولتلها اهلا بالفرس الجديد.. قالتلي اهبا يا قلب الفرسه.. انا عايزة اشتغل بقا زي هند كدا وامسك فلوس كتير.. قولتلها بس انتي بنت ولازم تبقي مرا مفتوحه.. قالتلي ياخويا ادعلهم ف كسي واوريهم بزازي واهزها لغاية لما يجيبوا وخلاص.. قولتلها دا انا شغلي اعلي بكتير وفكري وقوليلي.. قالتلي هو انا لسه هفكر انا موافقه ولو ع خطيبي مش مشكله مهو ياما فرشلي كسي بزبه وابقي اخليه يفرشلي واخد زبه ف كسي ويفتحني واقوله انه فتحني ولازم يتجوزني.. قولتلها خلاص لما تتفتحي ابقي عرفيني وانا هشغلك.. قالتلي اعتبرني اتفتحت خلاص وضحكت وقامت سلمت علينا ومشيت وانا قولت لهند لما تكلمك عرفيني قالتلي دي لبوة هترمي بلاها ع الواد وهتلاقيها هنا ع طوول وضحكت وانا ضحكت وسيبتها ونزلت وايمان كلمتني وقالتلي هنسافر امتي.. قولتلها يالا دلوقتي.. قالتلي خلاص انا لابسه وهنزل اقابلك ونسافر.. وقابلتها واخدتها وحجزت ولقيت سوبر جيت طالع وركبنا فيه وسافرنا وطول الطريق ماسكين ايدين بعض وصوابعنا مشبكينها ف بعض زي العرسان ووصلنا الشاليه بتاعي بقااا ولقيته شاليه فخم اكتر من الشاليه الاولاني وكان دورين دوبلكس وحمام سباحه خاص بيه وجنينه صغيرة كدا وحاجة اخر فخامه ودخلنا طبعا اترمينا الكنبه م السفر وقالتلي انا تعبت وعايزة انام شوية مش قادرة.. قولتلها خلاص احنا نريح شوية ونقوم نقضي يومنا.. وفعلا طلعنا الاوض وهيا دخلت اوضه وانا مرضيتش اخش معاها وحبيت اخليها براحتها ودخلت اوضه تاني وقلعت كل هدومي ملط واترميت ع السرير ونمت وعدي وقت ومحستش بحاجة وصحيت ع صوت خبط ع الباب وصوت ايمان بينده عليا.. وانا طبعا دماغي تقيلة م النوم ومش مركز خالص وقولتلها ادخلي يا ايمان.. وطبعا الواحد بيبقي صاحي وزبه بيبقي واقف انتباه.. وهيا فتحت الباب ودخلت وبصت لقتني ملط وزبي واقف زي المسله لقيتها شهقت واتخضت وجريت تاني لبرة وقفلت الباب وبتقول.. هااااه اااي داا اخص عليك ياحمد مش تقول انك مش لابس يارخم.. وانا رفعت راسي وبصيت لجسمي وزبي وكله طبعا ملط وضحكت وقولتلها معلش مخدتش بالي اني نايم من غير هدوم.. وقومت لبست هدومي تاني وخرجت وهيا برة ووشها احمر م الكسوف.. قولتلها اي القمر مكسوف ولا اي.. قالتلي ايوة اتكسفت اووي اخس عليك.. قولتلها وانتي نمتي بهدومك يعني.. قالتلي لا قلعت بردوو ولما صحيت لبست.. قولتلها طيب يالا نخرج.. واخدتها وخرجنا اتفسحنا ودخلنا محل بيبيع لبس واشتريتلها كام طقم حلوين اووي وهيا بقت فرحانه اووي واشتريت ليا لبس بردوو ودخلنا محل بيبيع مايوهات وقولتلها تعالي نجيب مايوهات عشان ننزل بيها البحر.. قالتلي يالهووي لاا اتكسف البس كدا قدام حد دي المايوهات هنا عريانه اووي.. قولتلها خلاص ابقي انزلي بيها حمام السباحه ف الشاليه.. وجيبتلها مايوة قطعتين اندر فتله وبرا فتله واشتريت مايوة ليا وطبعا الحاجات دي مش بتتقاس بتشتريها ع حسب مقاسك.. واتعشينا برة وهيا بقت بتبصلي اووي وعنيها علها اعجاب وقالتلي انت بجد حنين اووي ومش مصدقه اني جيت معاك هنا لوحدي وكل اللي حصلي اصلا ف الكام يووم دول من وقت ما عرفتك مش عارفه حصل ازاي بس احساس حلو بصراحه.. قولتلها وانتي تستاهلي اكتر من كدا واتكسفت وقالتلي طيب يالا نمشي بقاا.. واتمشينا وكول الكريق بقولها كلام حلو وهيا مستمتعه معايا وكاننا عرسان جداد لغاية لما رجعنا الشاليه وقولتلها طيب يالا ادخلي قيسي المايوة بقاا وخدته ومكانتش متوقعه انه كدا لاني اشتريته ع زوقي.. ودخلت ولقيته اندر وبرا فتل.. ولبسته وشافته عليها وغيرت وخرجتلي وقالتلي اي دا ياحمد دا عريان كاني مش لابسه حاجة.. قولتلها وانتي عاوزة تنزلي الميه بهدومك يعني.. قالتلي لاا بسسسس داااا داااا عريااان خالص اتكسف البسه.. رجعه احسن ونشتري واحد تاني مقفول.. قولتلها لاا انا مش هرجعه غير لما اشوفه عليكي.. لقيتها بصتلي وبرقت وقالتلي لااا مش هيحصل اتكسف البسه.. قولتلها خلاص وانا مش هرجعه والبسيه وانزلي بيه حمام السباحه بتاع الشاليه ومحدش هيشوفك.. قالتلي ياسلام وانت يعني مش هتشوفني.. قولتلها طيب هو انا اي حد يعني.. قالتلي لا مش قصدي كدا بسس هتكسف بردوو البسه قدامك لااا مش هقدر.. قولتلها خلاص خليه وبكرا نشوف بقااا.. وقعدنا سوا كملنا سهرتنا وضحك ورومانسية مع كام حضن وبوسه ع خفيف كدا وقامت قالتلي انا هنام.. قولتلها خلاص مش هضغط عليكي روحي نامي وبكرا نصحي وننزل الميه سوا… وطلعنا وكل واحد دخل اوضه وانا دماغي مودياني ادخلها واحاول معايا بس مرضيتش بؤدوو وعايزها تيجي بمزاجها.. ونمت وصحيت بدري ع صوت الميه ف حمام السباحه وببص لقيتها لابسه المايوة وبتعووم ف حمام السباحه وصحيت بدري تعوم قبل ما انا اصحي واشوفها بالمايوة وانا شوفتها ف الميه ولقيتي بقووم جري وبقلع هدومي وبلبس المايوة بتاعي وعبارة عن كلوت بس بتاع بحر وكان ضيق شوية عليا وزبي مكبب فيه ومرسوم اووي وواضح.. وروحت ناطط جري ف الميه وهيا اتخضت وبقت بتحط ايديها ع بزازها اللي باينه كانها عريانه وتقولي.. اخس عليك ياحمد انا قومت بدري قبل ما انت تصحي عشان مكسوفه تشوفني بالمايوة دا.. وقربت منها وشيلت ايديها وحطيت ايدي حوالين وسطها وقولتلها.. اول مرة اشوف عروسه البحر ف حمام سباحه وروحت شايلها ولفيت بيها ف الميه وحدفتها وطبعا بزازها بقت بتترج وجسمها ميلف اووي وجامده جدا وطيازها مدورة وتهيج وزبي طبعا بيشد وبقاا محشور اووي ف المايوة وبقاا منفوخ وواضح للاعمي بس مش باين قووي عشان انا وسطي جوة الميه وهيا بدئت تفك وتهزر معايا واندمجت وقعدنا نلعب ونعووم لغاية لما تعبنا فعلا من كتر اللعب ومحبتش الزق فيها ف الميه او اتحرش بيها بردوو وقولت اخليها واحده واحده.. وقالتلي انا تعبت خلاص وجسمي وجعني م العوم انا هطلع بقاا.. قولتبها خباص وانا كمان هطلع يالا بينا.. وخرجنا وبقيت باكل جسمها بعيني وهيا لاحظت واتكسفت وقالتلي لم عينك دي وبطل بصبصه.. قولتلها معذور القمر بنفسه ساب السما واتواضع ونزل يقعد معايا ع الارض.. لقيتها اتكسفت اووي ومردتش ولاحظت انها بقت بتحب معاكستي ليها ونظرتي ليها ولجسمها بردوو.. وخلنا كل واحد اخد شاور ولقيتها قعدت وقالتلي انا جسمي كله مكسر مش قادرة بقالي كتيررر اوووي منزلتش ميه.. قولتلها تعالي هعمل مساج يفك جسمك وهيا قالتلي.. ااااي لاااا شكراااا مشش عاوززة.. روحت قايم شاددها من ايديها ومقومها.. وقولتها بهزار انتي هتفضلي تعباني كدا كتير انا بعد كدا مش هاخد رايك وهعمل كل حاجة بالعافيه بقا وضحكت وخدتها ع اوضتها وقولتلها هااا هتجهزي نفسك وتندهيلي ولا اجهزك بنفسي.. وقصدي طبعا تقلع وتنام عشان اعملها المساج.. لقيتهاا بتقولي وهيا بتضحك وبتدلع.. بسس يامجنوون اخرج برة انا هجهز نفسي واقولك.. وخرجت وقفلت الباب وسيبتها وبسرعه قلعت الشورت وقلعت البوكسر ولبست الشورت من غير بوكسر وقلعت التي شيرت وخبطت وقولتلها هااا خلااص.. لقيتها ساكته.. روحت فاتح الباب وداخل لقيتها قاعده ع السرير وكاشه ف نفسها ولافه جسمها كله ومتغطيه.. قولتلها اي دا بقاا انتي لسه مجهزتيش.. قالتلي لاا جهزت بس مكسوفه اووي اووي منك انا عمري ما كنت كدا قدام حد غير طليقي بس.. قولتلها يعني هوا احسن مني بقاا.. قالتلي دا انت دفر رجلك برقبته.. روحت شادد الملاية وقولتلها طيب يالا.. ولقيتها لابسه برا واندر لونهم احمر بس حلويين اووي عليها وهيا اتكسفت وحطت ايديها ع وشها م الكسوف.. روحت قوبتبها يالا بقا متتعبنيش ونيمتها ع وشها وجيبت زيت جونسون وبقيت بنقط ع ظهرها وبحسس بحنيه ع ظهرها وملمس جلدها بااارد اووي وناااعم اووي وجسمها طررري اووي اووي اووي وبقيت بدعك براااحه وهيا بدء جسمها يسيب ويرخي.. وقلتلها هااه اي رايك بقااا.. قالتلي بجد حلوو اووي وطلعت بايدي لغاية مشبك البرا من ورا وفكيته وهيا حست وقالتلي ليه فكيت المشبك قولتلها المفروض اصلا تكوني من غيرة.. قالتلي لا انا اتكسفت.. روحت مطلع دراعاتها من حماله البرا وبزازها بقت باظه م الجنب وانا ايدي ونازله دعك ف جسمها بحني واروح بايدي لغاية بزازها م الجناب والمسها بشويش وارجع تاامس وهيا سااحت خالص ونزلت لوراكها الملبن الملفوفه وطيزها مدورة قدام عيني ومانبرة ومرضيتش احط ايدي عليها غير لما تستوي الاول وبقيت بدعك ف وراكها اووي واقفش ف لحم وراكها براحه وهياا صووت نفسها بقاا عاالي وبتطلع اهات مكتومه وحسيت بضم وراكها ع بعض وقوبت هيا كدا بتهيج وبقيت بقرب بصوابعي شوية شوية والمس كسها واخبطه بصوابعي وارجع لوراكها وهيا بقت بتفتح وراكها سنه سنه عشان صوابعي تخبط اكتر وانا بقيت بدعك اووي ف لحم وراكها تحت كسها وهيا نفسها علي اووي وهاجت وانا زوت اووي تخبيط ف كسها ولقيتها بتقولي بصووت راايح خالص.. احمممد امممم كفاااية عشااان خااطري ااامممم ببسسس بسس بقااا اااه احمممد اممم عشاان خاطري اممم… وانا ولا كاني سامعها وهيا هاجت وانا بقيت بلعب بصوابعي ف كسها وهيا سخنت وبقت بتمتم ومش فاهك بتقول اااي لغاية لما مرة واحده صرخت وطلعت اااه منها وجابت شهوتها وهديت وفاقت للموقف اللي حصل وقامت واتعدلت وقعدت قدامي وبزازها كلها بقت قدام عيني لما قامت والبرا وقع ولقيتها بتجيبه ومتلخبطه وبتحاول تداري بزازها وبتقولي احمد بس كفاية سيبني عشان خاطري.. بصيتلها وقولتلها ايمان انا بحبك زي ما انتي بتحبيني وعايزك زي ما انتي عوزاني ومديتهاش فرصه تتكلم وروحت واخد شفايفها ف شفايفي وبقيت باكل شفايفها وهيا بتاكل ف شفايفي وايدي طلعت لبزازها وبقفشها وهيا اول لما ايدي لمست بزازها لقيتها غمضت عنيها ودماغها اترمت لورا ونزلت ارضع ف بزازها واعضعض ف حلمتها وهيا متعملش غير اااه ااممم ااااح ااااه اممممم ااي.. روحت منيمها ع ظهرها ونايم فوقيها بجسمي وهيا حست بزبي بيخبط ف كسها وبصتلي وعميها كلها شهوة وقالتلي احممد بلااش عشاان خاطري.. قولتلها انتي للدرجادي مش عيزاني.. قالتلي لا مش قصدي كدا بس خايفه بعد كدا تشوفني وحشه وتبعد عني وانا احلفلك عمري ما كنت مع حد خالص وانت اول واحد ابقي ف حضنه.. قولتلها وانا عارف دا وعمري ما فكرت فيكي بحاجة وحشه وهتفضلي اجمل حاجة ف حياتي.. وقلعت الشورت براحه وطلعت زبي وبقيت بمشية بين شفايف كسها واخبط ف زنبورها وهياا بصالي بكل شهوة وبتعض ع شفتها وبتزووم امممم امم.. روحت حاطط زبي ع خرم كسها وبزوقه وخرم كسها ضيق شوية وزبي كبير وتخين عليه واول لما دخلت راس زبي صرخت بمحن وقالتلي.. اااه اااح اااي براااحه عليا عشان خاطري.. وانا روحت مدخل زبي تااني وبقيت بنيك فيها براحه وهياا اااه اااه ااي يالهووي ياحممد اااه ااي كل دااا مش قااادرة ااوف ااه لغاية لما زبي دخل كله فيها وبقيت بنيك فيها اووي وبرزع ف كسها وهيا اهاتها ماليه الاوضه وجابت اكتر من ٥ مرات وخلاص تعبت وانا بنيك فيها وهيااا اااه كفاية ياحمد وجعتني اووي اااه سيبني مش قادرةة اااه ااانت ااي يالهووي اااي مششكداا.. لغاية لما دخلته اووي ونطرت كل لبني فيها وهيا لفت رجليها عليها وكلبشت بايدها حوالين رقبتي وبتوحوح.. ااااح اااح اااه يالهووي ااه سخنن اووي امممم ااوووف كتيرر اووي كدااا لييه ااه كفااية اتلمييت.. وطلعت زبي منها ونمت جنبها وخدتها ف حضني وهيا حضنتني وقولتلها انا بجد مبسوط اووي اننا بقينا سوا.. قالتلي وانا بجد مبسوطه اووي انا اول مرة احس بجد اني واحده.. انت مجرم اووي ع فكرااا.. بصيتلها وقولتلها انا ولا هوا وبقصد زبي.. بصتلي بعلوقيه وقالتلي انتوا الاتنين محرمين اووي وضحكت بكسووف وروحنا ف بوسه رومانسية وعملنا واحد تااني اجمد م اللي قبله ونمنا شوية ف حضن بعض وملط زي محنا وصحينا وبصتلي وانا ملط وبصت لنفسها وقالتلي انا عمري ما كنت اتصور اني ابات كدا مع حد انت بجد خلتني انسي كل حاجة واسيبلك نفسي.. قولتلها يعني ندمانه ع اللي حصل بينا.. قالتلي هتصدقني لو قولتلك ان دي احلي حاجة حصلتلي ولو كانت حصلتلي قبل كظا معاك بردوو كنت هسيبلك نفسي.. انا بحس بامان ف حضنك اووي.. وقومنا لبسنا وخرجنا اتفسحنا ودخلنا سينما واتعشينا برة وجيبت ورده وحطيتهالها ف شعرها وبقت كانها عروسه ف شهر العسل ورجعنا ع الشاليه تاني وطبعا دخلنا اتشعلقنا ف بعض ومخدناش وقت وكنا سوا مع بعض والمرة دي كنا اكتر جرئه وهي كانت معايا بكل حريتها وخلصنا ونايمين سوا حنب بعض ولقيت الموبايل بيرن ورديت لقيت صوت بنت.. قالتلس حضرتك تبع الحاله اللي اسمها.. وتقصد جدته بيدوو قولتلها ايوة.. قالتلي البقيه ف حياتك وتقدر تيجس تخلص الاجراءات وتستلم الجثه.. وانا اتصدمت فششخ وقومت لبست وايمان ورايا وبتقولي في اي قولتلها جدته صاحبي اتوفت ولازم اروح دلوقتي.. قالتلس خلاص يالا بينا ولبسنا وخدنا الهدوم اللي اشتريناها وروحنا ركبنا ونزلنا وروحتها بيتها وروحت ع بيت ام بيدوو وكنت مضطر اقولها طبعا وهيا صوتت وانهاردت لغاية لما روحنا المستشفي وخلصت الإجراءات واخدناها ودفناها وعدت ايام العزا والناس اللي كانت بتيجي وتمشي وخلاص عدي ٥ ايام وروحت لام بيدو قعدت معاها ومع بيدو وقولتلهم خلاص بقااا ادعولها وحاولت اخرجهم شوية م الحزن واقترحت ع ام بيدو نروح غير جوا سوا وهيا رفضت طبعا وقولتلها طيب انا هقول لامي تقعد معاكي كام يووم لغاية لما نفسيتك تتحسن وام بيدو رفضت بردوو وسيبتهم ونزلت روحت علي بيتنا وقابلت امي وخالتي والبنات وامي لاحظت اني فيا حاجة وقالتلي مالك ياوااد فيك اي.. قولتلها صاحبي بيدو من ايام المدرسه جدته اتوفت وامه حالتها وحشه علي وفاه امها وكنت عايزك بس تقعدي معاها يومين تخرجيها م اللي هيا فيه.. وامي قالتلي ايووة انا فاكره صاحبك دا.. خلاص يابني خليها تيجي تقعد معايا هنا وبلاش انا اروحلها عشان متشيلش همي هناك.. قولتلها خلاص قوليلها انتي وامسكي فيها وهاتيها ووصفتلها بيتهم وخالتي قالت لامي ياختي وماله الناس لبعضها ولو ع البنات ييجوا كلهم يقعدوا معايا ف شقتي.. وفعلا خالتي والبنات نزلوا لبيت خالتي وامي لبست وراحت لام بيدو وعزتها وعملت الواجب ومسكت فيها تيجي معاها هيا وابنها شقتنا كام يوم لغاية لما نفسيتهم تتحسن.. وفعلا بعد وقت لقيت امي جايه ومعاها بيدو وامه وقعدنا وامي حطت الاكل وفضلت تمسك ف ام بيدو وام بيدو بتاكل وملهاش نفس وخلصنا وامي قالتلها بصي يا حبيبتي اوضه هبه فاضيه لو عاوزة تنامي فيها لوحدك وكمان ابنك ممكن ينام مع ابني او ينام معاكي زي ما تحبوا.. وام بيدو شكرتنا ودخلت اوضه اختي تريح شوية وانا قولت لبيدو هتنام ف اوضتي ولا مع امك.. قالي هبقي جنب ماما عشان مسيبهاش لوحدها.. قولتله خلاص ادخلها.. ودخل بيدو لامه.. وامي قعدت جنبي وقالتلي دي ياحبة عيني مقهورة ع امها ونفسيتها وحشه.. قولتلها منا عشان كدا كنت عايزك تخرجيها م اللي هيا فيه.. قالتلي يصبر قلبها بقااا وسابتني وقامت وقالتلي انا هدخل اريح شوية ف اوضتي ولو احتاجت حاجة صحيني.. وانا قعدت شوية لوحدي وقومت خبطت ع اوضه ام بيدوو ودخلت وكانت نايمه بجسمها ع سرير بس صاحيه وبيدو نايم جنبها من جوة.. وقعدت جنبها ع سرير وبقيت بحسس ع شعرها ووشها بحنيه وهيا قامت اترمت ف حضني وعيطت وسيبتها لغاي لما تهدي خالص وحبيت افرفشها وبقيت بحاول ازغزغها عشان تضحك وهيا ضحكت شوية بس من غير نفس كدا وقولت مش مشكلة اهي شوية وتروق وقولتلها فكي بقااا كدا وعايز اشوف ضحكت اللي حبيتها فيكي ودعلك وكدا وقعدنا نتكلم شوية وخدتها ف حضني ونيمت جنبها ع سرير وهيا ف حضني وشوية شوية بقيت ببوس فيها براحه ورومانسية وهيا ساكته لغاية لما بدئت شوية تندمج معايا وسخنا سوا وبرفع هدومها لقيتها بتقولي لا مش هينفع امك تشوفنا وتقول اي بينام مع واحده قد امه وكمان ف بيته لاا بلاش عشان خاطري.. قولتلها خلاص تعالي ف اوضتي احسن.. قالتلي يالهووي كمان وامك تشوفني ف اوضتك تقول انا اللي جيتلك اوضتك.. قولتلها متخافيش امي مش هتحس بحاجة ونومها تقيل.. وطبعا امي ولا نومها تقيل ولا حاجة بس قولتلها كدا عشان اطمنها.. وفعلا بعد شوية كلام قامت معايا ودخلنا اوضتي وسحبتها لحضني وبقيت ببوس فيها واقفش ف بزازها واقولها وحشتيني وهيا مندمجه معايا وبتقولي وانت وحشتني اووي اووي.. وقلعتها كل هدومها ونازل رضاعه ف بزازها وايدي هاريه كسها بعبصه وهيا اهاتهااا طلعت ومبقتش قادرة ونيمتها ع سريري.. وقولتلها ثواني هشوف الدنيا اي برة واجي.. وخرجت بصيت ع بيدو لقيته نايم وروحت ابص ع امي ملقتهاش ف اوضتها وصوتها كان ف الحمام وتقريبا سمعت صوت رجلي وانا ماشي برة ورجعت تاني لاوضتي واوربت الباب ومقفلتوش ومعرفش ليه مقفلتوش يمكن كنت عايز امي تشوفني مع ام بيدو.. ودخلت ع سرير ونمت ع ام بيدو وبقيت بفرك ف جسمها وهيا سايحه خالص وبتقولي اااه احمد خايفه امك تشوفنا اااه بلاش ياحمد سيبني مش قادرة.. قولتلها يعني مش عيزاني.. قالتلي عيزاك اووي اووي اووي بس خايفه.. قولتلها متخافيش امي نايمه.. وطبعا امي خرجت م الحمام وبصت عليا ملقتنيش وراحت بصت ع ام بيدو ملقتهاش ف اوضتها ولقت ابنها بس نايم واستغربت واتسحبت لاوضتي وبصت من الباب وهوا موارب وشافتني انا وام بيدو ملط وانا نايم عليها وطبعا وقفه بتتفرج علينا من غير صووت.. وانا طبعا حطيت زبي ف كس ام بيدوو ونيكتها وهياا اااه امممم اووف اااه وحشتني اووي اااه امممم كمان وجابت شهوتها كذا مرة وانا نطرت لبني ف كسها وخلصنا وقامت ام بيدو لبست اندرها ع لبني وقالتلي بس كفاية كدا لامك تشوفنا اوعي ارجع بقا جنب ابني.. وامي حست وراحت استخبت لما ام بيدو رجعت اوضتها وقفلت الباب ولقيتها جاية تتسحب لاوضتي ولقتني لبست ونايم ع سرير وبصتلي اووي وخرجت وانا طبعا كنت مغمض عيني وعامل نفسي نايم واتكرر الموضوع دا مرتين وامي تشوفنا وتتفرج علينا وام بيدو كانت خلاص بقت احسن ونفسيتها اتحسنت وقالت هترجع شقتها هيا وابنها وشكرت امي وشكرتني وقالتلنا ابقوا تعالوالنا بقااا وقولنلها هنجيلكم ومشيوا وقعدت انا وامي وبصاتها ليا مش مريحه وانا عارف قصدها اي.. وقالتلي بس شكل ام صاحبك بتعزك اووي.. قولتلها ااه طبعا مش ام صاحبي.. قالتلي مرة واحده ولاااا متستعبطش عليا انا شوفت كل حاجة بينك وبينها.. بقا ياوااد بتنام مع ام صاحبك يا منيل دي قد امك هو انت مش مكفيك البنات الصغيرة لما تنام مع واحده كبيرة.. قولتلها وهيا الواحده الكبيرة دي مش ست وليها مشاعر بردوو واحساس ولا اي.. قالتلي بس دي قد امك يخربيتك.. قولتلها ودا اكبر سبب مخليني متمسك بيها لانها كبيرة وعندها خبرة وكمان محرومه ونفسها تعيش بردوو وانا وهيا مبسوطين سوا.. قالتلي طيب افرض صاحبك شافك مع امه يقول اي.. قولتلها ع فكرا هوا عارف ومعندوش مانع مدام امه مبسوطه.. خبطت بايدها ع صدرها وقالت يالهووي يعني ابنها عارف انك بتنام مع امه وسايبكوا.. قولتلها ااه عادي طيب ما انتي سيباني انام مع اخواتي واحبلهم وساكته.. قالتلي بس دي حاجة ودي حاجة احنا ظروفنا حطتنا ف دا.. قولتلها وهيا بردوو ظروفها كدا ولقت معايا راحتها وابنها لما لقي امه بقت سعيده ومبسوطه سكت.. بصتلي اووي وقالتلي ينيلك دا انت بقيت مش سهل.. قولتلها كبرت واتعلمت خلاص وبقا عندي خبره وغمزتلها وهيا ارتبكت من غمزتي ليها وقالتلي مااشي ياعم الخبرة وسابتني وقامت دخلت المطبخ تغسل المواعين وانا بعديها بشوية قومت دخلت المطبخ وبعدي من وراها وحكيت زبي ف طيزها وكان مش قصدي وهيا حست بيا ولفت وشها وبصتلي ولقتني ولا ف دماغي وبصت قدامها تاني وجيت راجع عملت نفس الموقف وهيا بردوو بصتلي تاني ومبقتش عارفه انا قاصد ولا لا.. وخلصت وخرجت قعدت وقالتلي اي ياوااد سرحاان ف اي.. بصيتلها وقولتلها سرحان فيك ياجميل وزغزغتها من وسطها وهيا نطت وضحكت وقالتلي بس ياوااد.. قولتلها انا هعمل قهوة اعملك معايا فنجان.. قالتلي ماشي.. وافنكرت البرشام اللي حطيته لخالتي وسخنتها وقولت اجرب معاها هيا كمان وزي ما تيجي تيجي بقا ما خلاص بقت خربانه.. ودخلت اوضتي وخدت برشامه ف جيبي وروحت المطبخ طحنتها ودوبتهالها ف القهوة وخرجت اديتها قهوتها وقعدنا نشرب ونتكلم والكلام راح لام بيدو بردوو وازاي وكدا وقولتلها ان دش مش اول مرة وانا بنام معاها من زمان وهيا معتبراني راجلها وان الست لما بتكبر بتبقي عايزة شاب بصحته يعوضها ويحسسها بانوثتها ويحتويها وكمان اهم حاجة يكون سرها وامانها وهيا بتسمعلي ومندمجه ف كلامي وشربت القهوة والمفعول بيشتغل ولقيتها بدئت تعرق ووشها يحمر وقالتلي طيب انا هقوم اخد دش عشان حرانه اووي.. ودخلت الحمام وانا اتسحبت ابص عليها من خرم المفتاح ف الباب ولقيتها قلعت وبتفرك ف كسها اووي وايدها التانية نازله تقفيش ف بزازها وبتعض ع شفايفها وبتزووم بصووت مكتوووم اممممم اممممم ولقيتها بتكلم نفسها بصووت واطي.. اي يا ساميه مالك سخنه ليه كدا.. امممم كلام ابنك سخنك ولا اي ياوليه… معقول معقول كلام الوااد اقنعك.. ولو اقتنعتي بكلامه معقول تكوني فكرتي ف ابنك.. امممم اااااه ااي مش قادرة يا ساميه كسك سخن ع ابنك.. امممم ازاي بس.. مش معني انك سيباله السايب ف السايب يبقي تفكري انه ينام معاكي.. اااه ولقيت اديها بتفرك ف كسها بسرعه وقربت تجيب شهوتها وحبيت اخليها بنارها بردوو وطبعا زبي وقف ع الموقف وروحت مخبط ع الباب.. يامااامااا مااامااا.. قالتلي بصوت مبحوح كدا.. اااايوووة ااايووة ثوووااني ببسسسس.. قولتلها عايز ادخل اعمل حمام مزنوق.. قالتلي اسسستنني ياحممد انا عريااانه.. اسستني هلبسس بسس.. وكانت قاعده ع حرف البانيو وفاشخه وراكها وكسها وحاطه صباعها ف خرم كسها وبتنيك نفسها وسوايل كسها خارجه ومغرقه وراكها وكسها وايديها.. روحت فاتح الباب مرة واحده وداخل عليها وهيا بالمنظر دااا وقلعت الشورت وطلعت زبي قدامها وواقف قدامي ومشدود وقربته م القعده وعملت ميه وانا واقف وهيا م الصدمه فضلت زي ما هيا وبصالي ومبرقه ومش مستوعبه اني شايفها ف المنظر دا.. وبصيتلها وبصيت لايديها وصباعها اللي راشق ف خرم كسها وقولتلها اي ياماما مالك مخضوضه ليه.. ياحبيبتي عادي انتي بردوو ست وليكي شهوتك واحتياجاتك.. انا هخرج واسيبك تكملي وتنزلي شهوتك وترتاحي ومتخافيش اعتبريني مشوفتكيش بس انا نفسي ف حاجة.. وقربت منها وشديت ايديها اللي ف كسها وصباعها خرج من كسها وكله ميه شهوتها وروحت واخد صباعها ف بوقي ولاحس عسلها من ع صباعها ودوقته وقولتلها ااي داا اول مرة ادوق عسل بالطعامه دي.. حلوو اووي ياماما.. يالا كملي بقااا ونزليهم عشان ترتاحي.. وسيبتها وخرجت وقفلت الباب ورايا وهيا من صدمتها مكملتش وقامت لبست الروب ع اللحم وقفلته وخرجت قعدت جنبي ووشها للارض م الكسوف وقالتلي.. انا مش عارفه بجد اقولك اي انت اول مرة تشوفني كدا.. اااه انا سيبالك اخواتك وسيباك تعمل كل حاجة براحتك بسس انا مش عارفه حصلي اي مرة واحده.. بصيتلها ورفعت وشها لوشي وقولتبها انتي مصعبه الموضوع اووي ليه كدا هوا مش انتي ست زي اي ست وليكس شهوتك ومشاعرك ومن حقك ترتاحي.. خلاص استمتعي بقااا وريحي نفسك يالا زي ما كنتي بتعملي.. قومي ادخلي يالا الحمام وكملس اللي كنتي بتعمليه او كملي هنا زي ما تحبي واعتبريني مش موجود.. وهيا بصالي وساكته ومش مصدقه نفسها وان الموقف حصل كدا مرة واحده.. روحت مادد ايدي ع كسها وداعكه براحه وهياا طلعت ااه منها وتنهيده وعضت ع شفتها وقولتلها انا ممكن اساعدك لو انتي مش عارفه تكملي.. وفضلت ادعك براحه ف كسها وهيا بتقفش بلحم وراكها ع ايدي وبتغمض وتزوووم وانا بزود الدعك وروحت مدخل صباعي ف خرم كسها اللي مليااان وغرقااان ميه وبقيت بفرك صباعي ف خرم كسها وهيا اهاتها عليت وطلعت صرخه شهوة منها و جابت شهوتها وكسها قافش ع صباعي جواه ووراكها قافله ع ايدي وقامت هديت وبصت لايدي وانا بسحبها بشويش من كسها وهيا حاسه بيها وبتبص لايدي وتبصلي ف عيني وطلعت صباعي منها ولحسته قدامها وقولتلها انتي بتنزلي عسل نحل ااي الحلاوة دي كلها وسيبتها وقومت دخلت اوضتي ونيمت ع سريري وشوية لقيتها داخله عليا الاوضه وقعدت جنبي ع سرير وبتقولي.. احممد ممكن اتكلم معاك.. اتعدلت وقولتلها طبعا ممكن.. قالتلي انا مش عارفه اقولك اي ومكسوفه منك تووي ومش عارفه اللي حصل دا حصل ازاي بس حصل غصب عني محستش بنفسي وكان حوايا نار مولعه مش عارفه ليه وعوزاك متشوفنيش وحشه ياحممد انا مش كدا.. بصيت ف عنيها وقولتلها انتي مكبرة الموضوع اووي.. انا عمري ما اشوفك وحشه ابدت ولا حاجة م الكلام دا وبعدين انا زي ما قولتلك انتي ست وليكي شهوتك بردوو وحقك تريحي نفسك بالطريقه اللي تعجبك وانا لما ساعدتك ترتاحي عشان اثبتلك ان الموضوع عادي وعاوزك متتكسفيش مني.. بصتلي اووي وقالتلي كلامك دا ريحني اووي ودلوقتي فهمت بس ام صاحبك ليه مسلمالك نفسها بالشكل دا.. قولتلها بخصوص ام صاحبي عايزين نروح نزورهم بكرا شوية عشان بس ميقولوش مصدقنا يمشوا من عندنا.. قالتلي خلاص بكرا نروحلهم انا وانت شوية.. قولتلها خلاص ماشي.. وسابتني وخرجت وانا سيبتها ومردتش استغل الموقف معاها وحبيت اخليها تيجي بنفسها هيا وفردت جسمي وعيني بتروح ف النوم ونمت وحلمت اني نيكها وطبعا جبتهم ف البوكسر واتبهدل وحسيت بحركه ف الاوضه وصحيت فجاه لقيت امي ف الاوضه عندي وقولتلها اي في حاجة ولا اي وببص ف الساعه ولقيتها ٢ بالليل.. قالتلي لا مش جايلي نووم بس قولت اشوفك صاحي ولا نايم معلش صحيتك كمل نومك.. قومت اتعدلت وقولتلها تعالي انا صحيت مالك ياماما فيكي اي.. جات قعدت جنبي وقالتلي مش جايلي نووم بصراحه ودماغي مش مبطله تفكير وازاي انا وانت برغم اللي حاصل مع اخواتك دا وانا عرفاه بس مكنتش اتوقع يجي يووم يعني ويحصل زي محصل دا.. قولتلها عادي محصلش حاجة.. قالتلي محصلش حاجة اي بس دا انت عملت اللي عمري ما كنت اتصور انه يحصل وبتبص ع زبي ولقت بوكسري غرقاااان وقالتلي ااي دااا انت عملتها ع نفسك وانت نايم وبتضحك.. قولتلها لااا دا احتلام انا جبت لبني وانا نايم بحلم.. بصتلي وقالتلي بتحلم بمين ياوسخ اللي خلاك تبهدل نفسك بالشكل دا.. قولتلها اقولك ومتزعليش.. قالتلي لاا اوعي يكون اللي ف بالي.. قولتلها لو اللي ف بالك زي اللي ف بالي يبقي صح.. قالتلي انا مش عايزة الموضوع يكبر بينا اكتر من كدا خايفه اخسرك.. مسكت ايديها وقولتلها عمري ما اخسرك ابدا وهتفضلي طوول عمرك امي وحبيبتي وبوست بطن ايديها بحنيه وهيا بصتلي بكسوف وسحبت ايديها وقالتلي طيب قووم غير البوكسر دا احسن تبرد.. وقومت قلعت البوكسر قدامها وزبي واقف شوية وبيلمع ومتغرق من كتر اللبن والبوكسر بتاعي بيشر لبن.. وبصتلي وقالتلي هتلبس النضيف وانت متوسخ كدا قولتلها استحمي الصبح بقااا.. قالتلي طيب نضفه الاول.. قولتلها انضفه بايه بس.. حدفتلي بوكسري اللي مليان لبن وقالتلي امسحه بده ومسكت البوكسر ومسحت بالحته اللي مليناه لبن وبقيت بعصر البوكسر ع زبي ويشر لبن ع زبي وهيا قالتلي حاسب هتبهدل الدنيا مش كدا.. قولتلها منا مش عارف وريني ازاي طيب.. وجات مسكت البوكسر بايديها وبقت بتمسح زبي وبضاني وبطني وايديها بقت غرقانه لبن.. وبصت لايديها وقالتلي عجبك كدا وسختني وضحكت.. قولتلها دا لبن كامل الدسم هيعجبك اووي وضحكت وهيا بصتلي وضحكت وخدت البوكسر وخرجت ولمحتها بره الاوضه حاطه بوكسري ع وشها وبتشمه اووي وطلعت لسانها ولحست لبني وبلعته وعجبها وبصت وراها ولقتني مش باصصلها قامت لحست ايديها وبلعت لبني ومسكت بوكسري كله ف بوقها وعصرته ف بوقها ونضفته.. وانا قولت بس هيا كدا هتيجي لوحدها وسيبتها وكملت نووم وصحيت الصبح فطرت انا وهيا وقولتلها هتيجي نروح لام صاحبي قالتلي ماشي ولبسنا وروحنا لام بيدو واول لما دخلنا امي سلمت عليها وحضنتها وباستها وانا دخلت وراها وروحت حاضن ام بيدو اووي وبايسها جنب شفايفها قدام امي وام بيدو اتخطفت كدا واتكسفت عشان امي واقفة وامي بصت وعملت نفسها عادي وقعدنا شوية كلنا وقولتلها انا هدخل انا وبيدو شوية الاوضه واسيبكوا مع بعض وخدت بيدو ودخلت الاوضه وقولتله احكيلي بقاا عملت اي ف اليومين مع سوسو.. قالي دا انا عيشت يومين حلوين اووي.. قولتله ازاي احكيلي.. قالي ف الاول سوسو خدتني الاوضه وقلعتني وكنت مكسوف ومسكت بتاعي ومصته ونزلت بسرعه ف بوقها وقالتلي لا استحمل شوية وهبسطك وخلت بتاعي يقف تاني ونيمتني ع ظهري وركبت عليا وبقت بتطلع وتنزل وشوية وقولتلها هنزل وقامت قالتلي انت خيبه خالص وسابتني انزل وهيا مشيت ولقيت جوز مي دخل الاوضه وشافني كدا وانا اتكسفت منه وقالي متتكسفش مني ولقيته جه عندي ومسك بتاعي ومصه وبلع اللي نزل مني وقالي تعالي نروح لمي ودخلني الاوضه ولقينا مي ملط وقالي تعالي اتبسط مع مراتي ونمت مع مراته ونزلت جواها.. بصيتله وقولتله جيبتهم جواها.. قالي ااه.. قولتله يخربيتك هتحبل منك.. قالي مهو جوزها قالي نزل جواها عشان تحبل عشان هوا مش عارف يخليها تحبل وانا مكنتش بقدر امسك نفسي وبنزل بسررعه.. قولتله خلاص سيبها بظروفها بقااا وانت ونصيبك.. قالي يعني ممكن يعملولي مشكله.. قولتله لاا ولا اي مشكله.. قالي خلاص حتي لو حبلت مني ومفيش مشكله مش مهم.. قولتله تعالي نسمع كدا امك وامي بيقولو اي وقربنا من الباب شوية وفتحناه براحه عشان نسمع وسمعناهم بيتكلموا عادي وعن الحياه والوحده وكدا لغاية لما جابوا سيرتي وامي قالت لا بيدو بس ابني بيعزك اووي.. ام بيدو قالتلها احمد دا الراجل اللي ف حياتنا يحميه لشبابه راجل بجد يعتمد عليه.. وامي اتبسطت م الكلام وقالتلها ااه منا واخده بالس طبعا انه مخلي باله منك يووة قصدي منكووو يعني.. وام بيدو اتكسفت شوية.. وامي قالتلها متخافيش ياختي احنا حريم زي بعض والواد قالي كل حاجة وانا ياختي معنديش مانع مدام انتي وابنك معندكوش مانع.. ام بيدو قالتلها متزعليش مني ياختي احمد ابنك بجد راجل اووي ولما بيلمسني بحس اني لسه عيله بضفاير وبيخليني طايرة ف السما ومحسش بنفسي.. وامي قالتلها ياختي عيشي حياتك واتبسطي وانا اعتبريني اختك والواد خلاص هيجيلك بعلمي او من ورايا فا يبقي بعلمي احسن وانا شايفه انك ست محترمه مش واحده وحشه وعشان كدا لما عرفت متكلمتش وام بيدو حضنت امي وقالتلها انتوا بجد عيلتي وملييش غيركو وامي حضنتها وقالتلها ياختي انا معتبراكي اختي.. وقامت امي وقالتلها اسيبكو بقاا وامشي عشان ورايا شغل بيت كتيرر وندهت عليا وانا خرجتلها وقولتلها اي هنمشي ولا اي.. بصتلي وقالتلي ااه هنمشي وبصت لام بيدو وبصتلي تاني وقالتلي اااي عايز تقعد هنا شوية.. لو عايز تقعد شوية خليك وضحكت وام بيدو اتكسفت.. قولتلها لا هنمشي وهاجيلهم اكيد تااني وبصيت لام بيدو وقولتلها ولا اي رايك.. بصتلي بكسوف وقالتلي دا بيتك وتيجي ف اي وقت.. وقامت طلعت نسخه مفتاح واديتهولي قدام امي وقالتلي دي نسخه من مفتاح الشقه واي وقت تيجي وتفتح وتدخل ع طوول.. واخدت المفتاح منها ومسكت ايديها وامي بصتلنا وقالت طيب انا هسبقك بقا وانت تعالي ورايا وحضنت ام بيدو وبوستها وقالتبي متتاخرش عليا.. قولتلها مش هتاخر وهاجيلك اكيد.. ونزلت انا وامي وهيا بتقولي يالهوي ياوااد دي الوليه عشقتك عشق.. قولتلها عشان تعرفي بس ابنك راجل ازاي.. قالتلي طبعا راجل وسيد الرجاله وبعدين بصراحه الواحدة يابني ف سننا دا بتبقي محتاجه لراجل بجد يحتويها وانت ياواد شكلك محتويها ع الاخر وضحكت قولتلها دا انا هاريها احتواء وضحكت انا وهيا ووقفنا شوية ولقينا اتوبيس جاي وقالتلي تعالي نركب الاتوبيس دا وخلاص.. قولتلها بلاش اتوبيس نستني شوية مبحبش الاتوبيسات وزحمتها وقرفها.. قالتلي انا مش فضيالك انا ورايا شغل بيت كتيرر يالا نروح وخلاص.. وشاورت للاتوبيس وركبنا وكان مليان بس مش قووي وشوية ووقف ف محطه مليااانه ناااس وهجموا ع الاتوبيس وركبوا والاتوبيس بقا زي علبه التونه واحنا محشورين فيه وانا طبعا وقفت امي قدامي ولفيت دراعاتي حواليها عشان محدش يضايقها ومع زحمه الاتوبيس والناس بتزوء وانا غصب عني لزقت بزبي ف طيزها وزبي طبعا بدء يقف ويدخل بين طيازها ومع حركه الاتوبيس والزحمه بقيت كاني حرفيا بنيكها وهيا حاسه بزبي راشق ف طيزها وساكته ومش عايزة تتكلم عشان محدش ياخد باله وحسيت بطسزها عماله تقفل ع زبي وانا مقدرتش بصراحه وبقيت بلزء اووي فيها ومرة واحده السواق داس فرامل وانا بقيت نايم بكل جسمي عليها وزبي راكب ف طيزها وواخد عبايتها لغاية خرم طيزها وهيا طبعا طلعت منهااا ااااه لما زبي رشق اووي وكل الناس بتزعق للسواق عشان وقف فجاه وهيا لفت وشها ليا وقالتلي بصوت واطي.. احمممد بسسس كفاية كدا ابعد شوية عني متلزئش اووي كدا.. قولتلها معلش غصب عني مش قصدي وهيا بصت قدامها واستسلمت لتدقيري ف طيزها لغاية لما قربنا ننزل واتحركت انا وهيا واحنا لازقين ف بعض زي ما احنا لغاية لما نزلنا بالعافيه وهيا نزلت ووقفت شوية وبتاخد نفسها ووشها احمر وانا قولتلها مالك فيكي اي.. قالتلي مفيش سيبني بس حبه اهدي شوية.. وبصت ع زبي ولمحته وواقف ف البنطلون وفاردة ع وركي بس منفوخ وواضح وراحت واخده نفس ولفت وشها وقالتلي يالا نروح.. ومشيت انا وهيا ساكتين لغاية البيت وطلعنا شقتنا وهيا اول لما دخلت قلعت طرحتها وقلعت العبايه وقالتلي انا هدخل استحمي م الحر.. ودخلت الحمام وانا قربت ابص عليها من خرم المفتاح ولقيتها ملط ونازله هري ف كسها ونيك بصوابعها ف كسها ومغمضه عميها وفاتحه بوقها.. روحت انا فاتح الباب براحه وداخل متسحب وهيا مش شيفاني ومندمجه وبتضرب سبعه ونص وقربت منها وحطيت ايدي ع ذنبورها وبدعكه وهيا اتنفضت وبصت لقتني وقامت ضمت وراكها ع بعض وقالتلي انت دخلت ازاي.. اطلع برة ياحممد عيب كدا قولتلك انا امك.. قولتلها هو انتي سخنتي لما كنا ف الاتوبيس ياماما.. انا عارف انك ليكي مشاعرك وحقك ترتاحي بردوو.. وايدي بتدعك ف ذنبورها وهيا بصالي وخلاص الهيجان طالع من عنيها وبتضم شفايفها ع بعض وبتزووم بصوت مكتووم.. امممم اممم طيييب بسسس كفاية بلاااش عشااان خاااطرري مشش هيننفعع يحصلل اكترر من كدااا امممم ااااه… قولتلها انتي اللي مش عايزة ولا عايزة بس خايفه.. بصتلي بكل شهوة وساكته مش بترد ووشها احمر م الهيجان.. روحت مدخل صباعي ف خرم كسها وهيااا شهقت وكسها بقااا عمال يجيب ف ميه شهوتها وبتنهج اووي اممممم ااااح اااه.. روحت مطلع صباعي من كسها ولاحسه قدامها وسايبها ف عز هيجانها ونار شهوتها وقولتلها خلاص انا هسيبك شكلك مش حابه ابنك يبسطك ويريحك خلاص ياماما خليكي براحتك.. وسيبتها وطلعت وهيا خلاص هاين عليها تفشخ رجليها وتقولي تعالي نيكيني بس معندهاش الجرءة.. وطلعت دخلت اوضتي وقلعت ملط وزبي واقف وبدعك فيه ولقيتها فتحت الباب ودخلت عليا الاوضه ولافه جسمها بالبرنس وشافتني وانا بدعك زبي وبصت ع منظر زبي وقالتلي اي ياحمد دا بتعمل اي.. قولتلها مفيش بتاعي بس لقيته تاعبني بدعكه شوية بس.. قالتلي طيب ممكن تلبس حاجة وتداري نفسك عايزة اقولك ع حاجة.. قولتلها اتكلمي وبعدين انتي مش اول مره تشوفيني ولا تشوفي بتاعي.. قالتلي احممد كفاية بقاا انا مبقتش قادرة خلاص انت بجد تعبتني حرااام علييك وحسيتها هتعيط روحت قايم وواخدها ف حضني وقولتلها لاا متعيطيش عشان خاطري ولو عليا انا هقوم البس وانزل اروح لخالتي واسيبك براحتك ولو تعبتك فا حقك عليا مكانش قصدي ابدا وسيبتها وقومت البس ولقيتها جات عليا ومسكتني وقالتلي معلش متزعلش مني بسسس بسسس انا مش عارفه اقولك اي.. قولتلها قولي من غير مجاملات.. قالتلي ياحمد انت حركت جوايا مشاعري وكمان بصراحه لما عرفت علاقتك بام صاحبك اللي من سني غيرت منها.. بسسس بردوو مينفعش انا وانت يعني.. انت فاهمني بقاا.. قولتلها فاهمك بس انا كل اللي حصل دا غصب عني وعنك ومنكرش بردوو انا مشاعري اتحركت نحيتك ومحبتش اقرب اكتر عشان متزعليش مني بس عايز اعرف انتي كمان عيزاني زي منا عايزك.. بصتلي وعنيها كلها خضوع واستسلام شهوه وقالتلي خايفه بصراحه.. قربت منها وخدتها ف حضني وقولتلها خايفه من اي.. قالتلي لو البنات ولا خالتك عرفوا يقولو اي.. قولتلها مش البنات دول اخواتي.. وهل طبيعي ان يبقي بيني وبين اخواتي علاقه وكمان توصل للحمل وبعلمك انتي وخالتي.. بصت للارض وقالتلي مهوو الظرووف بقااا.. قولتلها صح الظروف.. طب ولو عملت علاقه مع خالتي هيبقي بردوو الظروف.. بصتلي قووي وقالتلي اااي خالتك.. طب ازاااي.. ولااا اوعي تكون بتتكلم بجد.. قولتلها بصي بصراحه ااه انا علي علاقه مع خالتي وكمان دعاء بنتها عارفه وساكته.. قامت برقت وفتحت بوقها وحطت ايديها ع بوقها وسكتت.. قولتلها ممكن متبقيش مصدقه ولو عاوزة اثبتلك هثبتلك.. قالتلي تثبتلي ازاي.. قولتلها هخليكي تشوفيني وانا بنيك خالتي.. ولسه مصدومه زي ما هيا.. ولقينا التليفون بيرن وامي ردت ولقت خالتي ع التليفون وسلمت عليها وخالتي قالتلها الدورة مجاتش لسوسن ولدعاء وشكلهم حبلو وامي فرحت وزغرطت وقالتلها خلاص هجيبه ونجيلكوو.. وقفلت مع خالتي وقالتلي وانا فرحت ولبسنا هدومنا ونزلنا نروح لخالتي واحنا ماشيين قولتلها قولتي اي تحبي تشوفي بعينك عشان تصدقي.. قالتلي احب اشوف بعيني عشان مش مصدقاك.. قولتلها خلاص هنروح هناك ونقعد شوية وهقولك انتي تقعدي جنب البنات وخالتي تروح معايا تعملي الاكل واول لما هوصل هرن عليكي وانتي تنزلي بعدها بربع ساعه وكانك جايه تاخدي حاجة م الشقه وراجعه وتدخلي براحه من غير صوت وهتشوفيني بنيك اختك ع سريرك وبمزاجها كمان.. قالتلي خلاص ماشي.. قولتلها تعالي نركب بقااا تاكس عشان نروحلهم بسرعه.. لقيتها بصتلي اووي وقالتلي لا هنركب الاتوبيس وضحكت.. وانا ضحكت وقلتلها انتي شكلك حبيتي ركوب الاتوبيس.. وجه الاتوبيس بردو وزحمه وركبنا وهيا قدامي ومحاوطها بدراعاتي بس المرة دي حسيتها هيا اللي بترجع بطيزها ع زبي اووي وبتبلعه بين لحم طيازها وانا حطيت ايدي براحه ع بزازها وبقيت بقفش براحه وهيا بتزء نفسها اووي لورا وهاجت وخلاص وصلنا وقولتلها يالا قربنا خلاص.. فاقت كدا وبصت م الشباك وقالتلي اي دا معقول وصلنا بسرعه كدا وضحكت وانا ضحكت وقولتلها الجايات كتير وهمركب الاتوبيس براحتنا ف بيتنا وضحكت وهيا ضحكت وفهمت كلامي.. وطلعنا لخالتي وحضنتها قدام امي وبوستها جنب شفايفها ودخلت حضنت البنات وبوستهم وقولتلهم مبروووك بقيتوا حوامل خلاص.. هتحرم منكوا شوية بقااا لغاية لما الحمل يثبت وامي وخالتي ضحكوا وقالولي استحمل شوية ياخويا انت مشبعتش دء فيهم.. ارحم نفسك.. وقولتلهم خلاص انا هروح انام بقااا وامي قالت لخالتي روحي انتي ياناديه معاه اعمليله الاكل وانا هقعد مع البنات قامت دعاء بصتلي وبصت لامها وردت وقالت متخلي ماما هنا ياخالتو احسن.. وامي بدئت تحس ان فعلا الموضوع جد وقالتلها ليه يادعاء مش عيزاني اقعد معاكوو.. دعاء قالتلها لااا بسسس بسس واتلجلجت وخالتي وشها اتخطف وامي اتاكدت كدا ان في علاقه بيني وبين خالتي.. قامت امي قالتلها من غير بسبسه ياختي.. يالا يانادية خدية وامشي بقااا مش عايزين دوشه وضحكت.. وخالتي طبعا لبست وهيا فرحانه ونزلت معايا وانا قولتلها الليله ليلتك ياخالتي.. قالتلي اسكت ياحمد انا دمي نشف ف عروقي لما دعاء اتكلمت خوفت تقع بكلمه قدام امك ولا حاجه… قولتلها انتي ظالمه امي ع فكرا دي لو عرفت علاقتي بيكس ولا هتتكلم اصلا.. قالتلي لا مينفعش طب هحط عيني ف عنيها تاني ازاي لااا بلاش.. وطلعنا شقتنا وانا رنيت لامي وقفلت تاني.. وخدت خالتي ف حضني وبقيت ببوس فيها واقولها وحشتيني وهيا كمان حضناني وايديها بتدعك ف زبي وتقولي وانت وحشتني اووي ياواااد.. قولتلها خلاث لبني كله هيبقي ليكي لوحدك البنات حبلوا ومش هلمسهم ومفيش غيرك تاخديه وهيا ساحت وقومت منيمها ع سرير ونايم عليها وباكل بزازها ببوقي وهيا اهاتها طالعه وماليه الشقه ودخلت زبي ف كسها وهيااا شهقت.. هااااه ااااه برااحه ياحمد ااه يخربيت بتاعك اااه ناشف اووي وتخين يالهووي ونازل دك ف كسها وهيا بتصوت وقومتها وخليتها وضع الدوجي وبنيك فيها وظهري للباب وخالتي وشها لجوه وحسيت باب الاوضه بيتفتح براحه وبلف راسي براحه عشان خالتي متاخدش بالها وتحس ولقيت امي واقفة ومتنحه ومصدومه وهيا شايفه اختها مفقلسه ليا وزبي داخل طالع ف كسها وحبيت اخلي الموضوع اسخن بقيت بكلم خالتي وبقولها مبسوطه ياخالتي وانا بنيككك.. وهيااا اااه امممم اوووي ياروح خالتك زبرك يجنن اووي.. قولتلها عجبك زبر ابن اختك.. وهيا اااه حلووا اوووي اووي اااه عشر كس خالتك اووي ياحمممد ااه نيكيني اوووي نيك خالتك ياحبيبي كسها نااار وحسيت اني هجيب روحت راشق زبي للاخر فيها ونطرت لبني ف كسها وهيااا اااه اااح لبنك مولع اووي سخن ناار اااه كسي شطه اوووف لبنك تقيل اووي وكتير امممم اروي كس خالتك.. وكل دا وامي واقفه مصدومه وخرجت زبي من كس خالتي واللبن مغرق زبي وخارج من كس خالتي ع وراكها ولسه خالتي هتقوم روحت نايم عليها بجسمي وامي مشيت بسرعه وراحت للبنات وانا سيبت خالتي وقومت لما حسيت امي مشيت.. وهيا قامت وقالتلي يالهووي علييك انت هريتني انا كسي التهب.. قولتلها لاا احنا لسه بنسخن بس وقامت تجري ع الحمام وانا وراها ومسكتها تاني ف الحمام ونيكتها وخرجنا مبسوطين ولقيت تليفون خالتي بيرن وببص فيه ولقيتها امي واخدت التليفون ورديت ولقيت امي بتقول انت كمان بترد ع تليفونها.. قولتلها اي رايك ف اللي شوفتيه بقااا سكتت ومردتش وقالتلي اديني خالتك.. قولتلها ثواني عشان لسه طالعين م الحمام وهيا دخلت اوضتك تلبس وتسرح شعرها.. وندهت ع خالتي واديتها التليفون وسيبتها ودخلت الحمام وخرجت لقيت خالتي بتلبس.. بقولها في اي.. قالتلي امك بتقولي تعالي اقعدي مع البنات عشان تعبانه مش قادرة اقعد معاهم.. وفهمت انها خلاص كدا هتيجي عشان انيكها.. وقولتلها خلاص روحيلهم وهبقي اجيلك هناك لما يناموا بقااا وضحكت وقالتلي لاا اوعي عشان مفيش واحده منهم تاخد بالها.. قولتلها خلاص يومين وامي ترجعلهم وانتي تيجي ف حضني تاني يابطه وزغزغتها وهيا ضحكت ونزلت وانا ظبطت نفسي ودخلت اوضه امي ونمت ع سرير ومستنيها وعيني راحت ف النووم وسمعت صووت ميه وقمت م النوم مفزوع وخوفت تكون خالتي وهيا ف الحمام سابت الدش مفتوح او حنفيه مفتوحه وجريت ناحيه الحمام ولقيت الباب مقفول وسامع صووت جوه حد بيستحمي وقلت ف بالي تلاقيها امي جاات ورجعت اوضتها تاني ونمت ع سرير وشوية حسيت برجليها ف الاوضه وفتحت عيني شوية صغيرة لقيتها واقفه قدام الدولاب ولافه البشكير ع جسمها وطلعت م الدولاب قميص قصير اووي بيبي دوول شفاف ولبسته من غير اندر ولا برااا وجسمها بيلمع اووي ونضيف ووقعدت قدام التسريحه تظبط شعرها وحطت ميكب خفيف وشكلها بقااا قمرر اووي واول مره اشوفها بالحلاوة دي ورشت برفااان وريحه برفانها هيجتني اووي وزبي بدء يقف وانا كل دا عامل نفسي نايم زي منا وخلصت وقامت وقفت قدام المرايا تبص لنفسها وتبص لجسمها وقامت طفت النور وجات نامت جنبي ع سرير وادتني ظهرها وطيزها باينه قدامي وفلق طيازها باين والقميص مرفوع اصلا ولاحظت انها بترجع بطيزها لورا شوية شوية لغاية لما لزقت فيا وانا عملت نفسي بتقلب وانا نايم ولزقت فيها من ورا وزبي محشور بين طيازها وهيا ساكته وعامله نفسها نايمه بردوو وريحه برفانها هيجتني اووي وخلت زبي يقف اووي ويتحر بين طيازها وسمعت تنهيده طلعت منها روحت مادد ايدي وحاضنها وحاطت ايدي ع بزازها واحااا ع لحم بزازها ملبن فششخ وكل شوية احشر زبي ف طيزها وهيا تزووم بصوت واطي روحت متقلب وانا بتقلب قلعت بوكسري ف ثانية من غير ماتحس ورجعت تاني لزقت فيها وحشرت زبي بين طيازها وهيا حست بزبي بيفشخ لحم طيازها اووي وشهقت وزامت امممم هاااه.. وايدي ع بزازها وبقيت بمسك بزازها براحه وهيا خلاص استوت وكيازها بتقفش ع زبي روحت مادد ايدي لوراكها ومحسس عليها بحنية ومديت ايدي لذنبورها وبدعكه براحه وهياا نهجت اووي وضمت وراكها ع ايدي وبقت بتتاوة وكسها بيجيب ميته روحت رافع وركها ومقرب زبي من كسها وراس زبي دخلت بسهوله من كتر الميه اللي خارجه من كسها واول لما راس زبي دخلت لقيتها شهقت.. هاااه اااه امم احممد ااح خرجه ياحمممد بتاعك دخل فياا.. وانا سمعت كدا روحت مدخل زبي ف كسها وهيا صرخت اااه احمممد ااممم ااه بسس سيبني بقاا اااه تعبتني مش قادرة.. روحت مقرب من ودنها وقولتلها طيب تسمحيلي اريحك زي ما تعبتك.. قالتلي خايفه ياحمممد.. قولتلها متخافيش انا نفسي فيكي زي ما انتي نفسك فيا.. ولا انتي مش نفسك فيا.. لقيتها لفت ونامت ع ظهرها وفشخالي وراكها وزبي كله ف كسها وبصالي بكل محن وقالتلي نفسسسي نفسسي وبقيت بنيك فيها وهيااا اااه براحه ياحممد ع امك ااه احممد ااه بتوجعني بتاعك مجرم اووي اااي كدا توجع مامتك.. اااه احممد امممم اااه كسسسي وقامت صرخه وجايبه شهوتها وهديت وبصيتلها وقولتلها مش كدا احسن بردوو بصتلي بمحن وقالتلي احسن اااه احسسن.. وبقيت بنيك فيها تااني وزودت نيكي فيها وهياا ااه ااه مش قادرة براااحه امم اااه ونطرت تاني وتالت لما خلاص مبقتش قادرة وانا قربت اجيب وانا بنيكها وهيا حست وقالتلي اااه احممد اااه متنزلش اااه متنزلش فياا اااه لاا طلعه ااه طلعععهههه وروحت منزل لبني كله ف اعماق كسها وهيا قافشه بكسها اووي ع زبي وبتوحوح وتزووم امم اااه اااح كداا تنزل ف كس امك يااحممد اممم لبنك سخن ياحمد بيلسعني اممم اووف اي كل دا كتيرر اووي اااه مليتني اووف بسس بسس وخلصت وقولتلها يعني يرضيكي لبني ينزل برة مش كسك اولي بيه يرويه.. وهيا قالتلي بس يامجرم كدا تنيك امك وتنزل جواها مش خايف امك تحبل منك.. قولتلها يارييت تجيبي ليا بنوته حلوة زيك تبقي اختي وبنتي.. قالتلي طيب ما انت عندك اختك هبه.. قولتلها عايز بنوته مني ومنك انتي.. اتكسفت وقالتلي بس يامجرم والناس تقول اي.. قولتلها هيقولوا بنوته زي القمر لامها.. قالتلي طيب ولما يقولوا مين ابوها.. قولتلها قوليلهم ابني.. وهاجت من كلامي وانا هيجت ونيكتها تاني افجر م الاول وهيا مندمجه معايا وبقيت بقولها مبسوطه وزب ابنك اللي نزل من كسك بيدخل ف كسك وبينيكك ياماما وهياا اااه ااه مبسوطه اووي اووي اااه انت هريتني مش قادرة خلااص وقامت نطرت شهوتها وانا زودت نيك فيها ونطرت تاني فيها وهيا قفلت كسها ووراكها ع زبي عشان ميخرجش.. قولتلها اي مش عيزاه يخرج منك.. بصتلي بدلع وقالتلي تؤتؤتؤ عوزاه حوايا كدا علي طوول.. قولتلها طيب ولما تحبلي.. قالتلي عادي حبلني انت وملكش دعوة وضحكت وانا ضحكت ونمنا ف حضن بعض وصحينا الصبح ولقيتها قامت مسكت زبي وهرياه مص قولتلها اي الدلع دا ياماما.. قالتلي انا عايزة افطر وقصدها تبلع لبني وبقيت بنيك بوقها بكل فجر ونزلت لبني ف بوقها وهيا بتبلع لبني كله ونضفت زبي وقالتلي دا احلي فطار.. قولتلها طيب انتي فطرتي وكسك مش جعان ولا اي.. قالتلي ميت م الجوع حتي شوف.. ونامت ع ظهرها وفشخت وراكها وفتحت كسها المبطرخ بايديها ولونه احمر من حوا وذنبورها واقف وبارز لبرة وقومت الحس ف كسها واكله اكل واعضعض ذنبورها وهيا بتصوت وتصرخ وقفبت وراها ع دماغي ونطرت شهوتها ع وشي وغرقتني وطلعت من بين وراكها ووشي بيلمه من شوتها وقوبتبها كدا تغرقيني.. لقيتها فتحت دراعاتها وقالتلي تعالي ونمت عليها وهيا مسكت راسي بايدها وبقت بتلحس بلسانها وشي وتبلع شهوتها وتاكل ف شفايفي وانا روحت مدخل زبي ف كسها وبقيت بنيك فيها بكل قوتي وهيااا اااه ااه اممم ااه اووي اووي اااااه ونطرت ميتها وانا شغال نيك وموقفتش وهيا ااام اااه اااه اممم ااحممد ااه كسسي كسسي اممم اااي اااي ونطرت لبني ف كسها وهيا اممم اااه يالهووي عليك انت ولعتني اووي يخربيتك خلتني رجعت عيله صغيرة.. قولتلها بس اي الدبع دا كله.. قالتلي بصراحه غيرت من خالتك وام صاحبك ولما حصل اللي حصل بينا دا عرفت بصراحه هما ليهم حق.. قولتلها طيب وانتي.. قالتلي انا خلاص اعتبرت نفسي مراتك.. بس دا بيني وبينك بس انما قدام الناس انا امك ياوااد.. قولتلها وانتي احلي ماما واحلي مراتي.. قالتلي طيب قوم بقاا كفايه كدا احسن انا لو فضلت معاك مش هتقوم من عليا وانا مش حملك بصراحه انت ف يوم لهبتني خالص وضحكت وقامت ع الحمام وانا قومت دخلت معاها وقعدنا نهزر تحت الدش ونيكتها تاني ف الحمام وخرجنا بنضحك ونهزر وووووو</p><p></p><p>استنوني ف جزء جديد</p><p></p><p>جزء الثاني عشر</p><p></p><p>وخرجنا نضحك ونهزر م الحمام وقالتلي يالا تعالي نروح لخالتك ونبص عليهم بقاا عشان منسبهاش مع البنات لوحدها بردوو.. قولتلها بقولك اي ياماما انا جه ف دماغي حاجة كدا عايز اخد رايك فيها.. قالتلي اي هي.. قولتلها دلوقتي دعاء وسوسن وهبه حبلو وكمان كام شهر كل واحده بطنها هتكبر وتبقي قدامها قد كدا وهتبان.. طيب الناس والجيران هيقولوا اي.. بصتلي شوية وتنحت وقالتلي يالهووي صح كلامك ازاي مجاش ف بالي حاجة زي دي طيب انت بتفكر ف اي.. قولتلها بفكر نرجع بيت العيله ف البلد لغاية لما يولودوا ونبقي نشوف وقتها بقا هنتصرف ازاي.. قالتلي ايووة صح كدا احنا لازم نروح بردوو نعرف خالتك بالكلام دا عشان تبقي فاهمه بردوو.. وفعلا روحنا ع بيت خالتي ودخلنا سلمنا عليهم وهزرنا شوية وامي قالت لخالتي تعالي عوزاكي ف كلمتين لوحدنا.. وخرجوا وامي قالت لخالتي وخالتي قالتلها يالهوي صح ازاي نسينا حاجة زي دي ياختي طب وبعدين.. قالتلها احمد قالي نروح بيت العيله ف البلد لغاية لما البنات تولد وبعد كدا نبقي نشوف هنقول اي.. قالتلها صح ياختي احنا نجهز نفسنا انهارده ونسافر.. وفعلا خالتي وامي دخلوا فتحوا الموضوع مع البنات وفهموهم كل حاجة وقاموا يجهزوا شنط السفر بتاعة خالتي ودعاء وامي قالتلي يالا بينا نروح ع البيت نجهز الشنط بتاعتنا وخالتي قالتلها استني هاجي معاكوو اساعدكو ف تجهيز الشنط وبالمرة نجيبهم معانا هنا ونسافر كلنا من هنا وفعلا روحت انا وامي وخالتي ع شقتنا وبدئنا نجهز ف الشنط وطبعا الموضوع مخلاش من شوية تخبيط ف طيز خالتي شوية وطيز امي شوية وكل واحده تقولي بس مش وقتو وكل واحده خايفه التانية تشوفها وخلصنا تجهيز شنطنا ونزلنا الشنط واخدنا تاكس لغاية بيت خالتي وطلعنا الشنط شقه خالتي وانا قولتلهم هنزل احجز التذاكر واجي وسيبتهم وخرجت م الشقه ونازل ع سلم وقابلت ايمان طالعه ووقفنا قدام بعض وبصتلي وقالتلي ازيك.. قولتلها كويس وانتي.. قالتلي كويسه بس زعلانه منك يعني تبقي موجود عند طنط ومتقوليش اي خلاص مبقتش عايز تشوفني.. قربت منها وحضنتها وقولتلها متقوليش كدا انتي وحشاني اووي اووي.. لقيتها بعدت عني وقالتلي بس يامجنون احنا ع سلم حد يشوفنا.. قولتلها اعمل اي طيب ما انتي وحشاني.. قالتلي رايح فين كدا.. قولتلها نازل احجز تذاكر عشان مسافرين كلنا البلد.. بصتلي واتصدمت وقالتلي يعني خلاص مش هشوفك تاني.. قولتلها مين قال كدا انا مسافر معاهم بس ويومين وارجع عشان عايزك ف موضوع مهم وغمزتلها وهيا اتكسفت وقالتلي طيب يالا انا هاجي معاك ونرجع سوا بس انت انزل واخرج م الشارع عشان محدش يشوفنا سوا.. قولتلها تمام ونزلت وسيبتها وخرجت م الشارع ووقفت بعيد شوية ولقيتها جايه وخدتها واتمشينا شووية وركبنا تاكس للمحطه وحجزتلنا تذاكر وخرجت م المحطه وقولتلها تعالي نتمشي شوية.. واخدتها واتمشينا ع كورنيش وجبتلها ورد وجات بنت صغيرة كدا بتشحت وقعدت تقولي هات اي حاجة وحياة حبيبتك وايمان اتكسفت وانا قولت للبنت دي مراتي وايمان بصتلي ومسكت ف ايدي اووي واديت للبنت الفلوس ومشيت وقالتلي اي اللي انت قولته دا.. قولتلها قولت اي بس.. انتي فعلا حبيبتي ومراتي.. ضحكت وقالتلي ياسلااام طب واتجوزنا امتي بقااا.. قولتلها من اول ما عيني جات ف عنيكي وقلبي دق وقال هي دي اللي عايزها.. بس مش عارف انتي بقااا عيزاني زي منا عايزك ولا اي.. قالتلي بصراحه عوزاك بس خايفه.. قولتلها من اي.. قالتلي مش عارفه بس حاسه بلغبطه كدا وخوف.. قولتلها طيب لو اتجوزتك.. قالتلي خايفه بردوو من دا خايفه اظلمك معايا وانت عارف اني مبخلفش.. قولتلها ومين جاب سيرة خلفه انا عايزك انتي وبس.. قالتلي خايفه يجي وقت عليا وتتغير معايا وارجع تاني للي كنت فيه.. بصيتلها اووي وعملت نفسي زعلت وقولتلها ياااااه هو انتي للدرجادي شيفاني زي طليقك وشايفه اني ممكن اعمل زيه.. شكرا اووي يا ايمان ع شعورك دا.. ووقفت واتحركت خطوتين بعيد عنها وقولتلها يالا بينا عشان اروحك.. وهيا قامت ومسكت ف ايدي وبتقولي وبتترجاني مقثدتش مقصدتش متزعلش مني مش قصدي كدا انت ارجل منه ومن اللي خلفوة وعمري ما شوفتك كدا متزعلش مني عشان خاطري انا مبقاش ليا غيرك حنين عليا ف الدنيا دي.. انا كنت حاسه اني ضايعه وملقتش نفسي غير معاك انت.. انا بس خايفه موضوع اني مبخلفش دا ياثر عليك.. بصتلها ومتكلمتش وخدتها من ايديها وركبنا وهيا طول الطريق حاضنه دراعي وبتترجاني وتصالحني وانا مبتكلمش وهيا دمعت برقه وانا مديت ايدي ومسحت دموعها من غير ما اتكلم وهيا خلاص هتموت وتخليني اتكلم واقولها مش زعلان وقولت اسيبها شوية عشان تبقي اسهل بنسبالي ف اللي جااي ووصلنا واتكلمت لاول مرة بعد سكات كتير وقولتلها اسبقي انتي واطلعي وانا هدخل بعديكي عشان محدش يشوفنا.. وسابتني ومشيت وهيا مقهورة وبعد شوية دخلت البيت وطالع السلم ولقيتها واقفه ع سلم وقالتلي مش قادرة اطلع وانت زعلان مني.. احممد عشان خاطري متزعلش مني ومسكت ايدي وبتبوسها برقه وبتقولي سامحني ياحبيبي مش قصدي وعنيها منزله دموع ع خدها.. وانا طالع براحه وهيا ماسكه ف ايدي لغاية لما وقفت قدام شقه خالتي وقالتلي قولي انك سامحتني انا مش هعرف انام كدا واتفتحت ف العياط واترمت ف حضني وانا هديتها وقولتلها بس احسن حد يسمعنا ونتكلم بعدين مش وقتو ولقينا ف لحظه باب الشقه بيتفتح وخالتي واقفة ولقيت ايمان ف حضني وايمان ف لحظه بعدت عني ومشيت وطالعه.. وخالتي بصتلي وبصتلها وقالتلها اتفضلي يا ايمان.. وايمان قالتلها بصووت متقطع م العياط وبتمسح وشها وعنيها م العياط وبتقولها شكراا يا طنط.. وطلعت جري ع سلم وانا دخلت وقفلت الباب.. وخالتي بصتلي وقالتلي هي اي الحكاية ياوااد البت مالها بتعيط ليه كدا وبعدسن دي كانت حضناك.. هوا اي الموضوع بظبط.. قولتلها ولا موضوع ولا حاجة ايمان بتحبني وكنا سوا لما روحت احجز وقالت كلمه وانا قفشت عليها وهيا من وقتها زي ما انتي شوفتي كدا بتحاول تراضيني وانا منفضلها.. قالتلي بتحبك.. انت تعرفها بقاا قولتبها عرفتها لما كنت معاكي هنا لوحدنا وحصل كام موقف واتعلقت بيا ولما جات سيرة الجواز قالتلي خايفه احسن اكون زي طليقها واعايرها بانها مبتخلفش وانا قفشت ع الكلمه دي عشان متشوفنيش زي حد تاني.. بصتلي وقالتلي وانت ناوي تتجوزها يااوااد.. قولتلها بصي ياخالتي دا موضوع ف دماغي كدا برتبله ولو حصل زي منا عايز الدنيا هتتظبط بس سيبيني اتكتك.. قالتلي تكتك بس ابقي عرفني بقاا.. قولتلها كل حاجة بوقتها.. وعدي شوية وقت وقولتلهم يالا هنسافر بقاا ونزلنا ونزلنا شنطنا وبنحطها ف التاكس وبرفع عيني لفوق ببص ع البيت ولقيت ايمان واقفه ف البلكونه بصالي وبتعيط وخالتي بصت وخدت بالها وقربت مني وقالتلي ياوااد بطل قسوة ع البت دي طالعه من موضوع مدمرها حرام عليك..قولتلهامتخافيش انا هوصلكوا واقعد يومين وارجع تاني وهبقي اتكلم معاها وافهمها غلطها متخافيش..وركبنا التاكس ولقيت خالتي طلعت تليفونها واتصلت بايمان واتكلمت بصوت واكي بس انا رميت ودني وسمعتها وهيا بتقولها اي يا ايمان مالك يابنتي بتعيطس ليه..ايمان قالتلها مفيش يا طنط مضايقه بس شوية..قالتلها متضايقيش ياحبيبتي وكل حاجة هتتصلح ويومين وابن اختي راجع تاني ولو جه معلش ابقي شوفيه لو عايز حاجة ياايمان الواد دا قلبه ابيض علي فكره يابت بس انتي خلي بالك عشان هوا حساس شوية.. ايمان اتلخبطت وقالتلها.. هاااه قصصدكك ااي ياطننطط ممشش فااهممه..قالتلها بس انا فاهمه ياحبيبتي واتمنالك كل خير ياحبيبتي..وقفلت معاها.. ووصلنا المحطه وركبنا ونمنا طبعا طوول الطريق ووصلنا بيت العيله ودخلنا وطبعا دا بيت ابويا اللي فاكرة بيت خالي طوول عمري.. وسوسن بقت بتجري ف البيت وكان واحشها اووي وقعدت تفتكر كل ذكرياتها وقولتلهم انا هريح شوية تعبان م الطريق ودخلت اوضه ابويا اللي كنت فاكرة خالي ونمممت وحلمت بالحلم القديم ولقيت الملك الفرعوني بيرحب بيا وبيقولي</p><p></p><p>الملك الفرعوني: مرحبا بعودتك للديار ايها الامير</p><p></p><p>انا: ياااه دا انا كنت نسيتك خلاص</p><p></p><p>الملك الفرعوني: ولكن انت تحت عيني طوال هذه المده وانتظرت عودتك وانت الان عدت</p><p></p><p>انا: انا جيت بسس عشااان.. ولقيته قاطعني وقالي</p><p></p><p>الملك الفرعوني: اعمل جيدا لماذا اتيت دون ان تخبرني ولاجل هذا اطلب وتمني ولك ما تشاء</p><p></p><p>انا: انا عايز ابقي غني ومعايا فلووس كتييررر</p><p></p><p>الملك الفرعوني: شاور بايدة ع تماثيل دهب كتير وقالي.. لك كل هذا وانتظرك لتاتي وتاخد ما تشاء بسلام.. وايضا اذا رغبت بالانجاب من احدي جواريك وشاور بايده ع ستات قاعده.. يمكنك ذلك ولكن سوف يكون لك هذا من هاتين الجاريتين فقط.. وببص عليهم لقيتهم امي وخالتي.. بصتلهم وقولتله داااا دوووول يبقووااا ازاااي.. قالي سوف اسمح لك فقط بالانجاب منهم ليكون لك ذريه كثيرة كما ترغب ويكون العهد اقووي وانت لك استعداد لذلك.. اذا رغبت انت بذلك.. وقومت م النوم مخضوض وعرقااان.. وقومت اشرب ولقيتهم كلهم مايمين ف اواضهم وقومت اتمشيت لغاية المغارة ودخلت قدام الباب وبحط ايدي ولقيته بيتفتح بكل سهوله ودخلت لقيت قدامي تماثيل كتير دهب اللي شوفتهم ف الحلم ودخلت اتمشي ولقيت تابوت الملك ووشه منحوت عليه وقعدت ابصله قووي واقوله انا مش مصدق لغاية دلوقتي كل اللي بيحصلي دااا وبتفرج ع المقبرة اللي مليانه خيرر كتييرر ولمحت صندوق صغير جنب التابوت ومسكته وبفتحه ولقيت جواه خاتم وازازه صغيرة اووي قد عقله الصباع جواها حاجة سايله وفسفورية كدا وعامله ضوء وورقه بردي ومسكت الخاتم وشكله عجبني ولبسته ومسكت الازاة وفتحتها وشميت السايل اللي جواها ولقيته ريحته مقبوله وقولت ادوقه وبحط الازارة ع بوقها ولقيت السائل اللي فيها نزل مرة واحده ف بوقي وجري ونزل ف بطني ومسكت الورقه ببص فيه والغريبة حسيت اني عارف اقراها بالرغم انها مكتوبه بالهيروغليفي ولقيت الخاتم بينور والسلسله ف رقبتي بتنور وحسيت السائل دا خلاني اجمد وحسيت جسمي بيشد اووي ولفيت الورقه وحطيتها ف الصندوق الصغير تاني واخدت كام تمثال دهب وخرجت م المقبرة ولقيت الباب بتاعها بيتقفل ورايا لوحده وروحت ع سنطه هدةمي ولفيت التماثيل ف الهدوم كويس وخبيتهم وقفلت شنطتي تااني وقعدت ع السرير ومش عارف اي الاحساس اللي ماشي ف جسمي وعروقي دا بس حاسس بكل حاجة ومستغرب وشوية لقيت امي جيالي اوضه وبتقولي اي مالك كدا شكلك مش علي بعضك ليه انت كويس ولا تعبان.. قولتلها كويس مفيش حاجة.. وقعدت جنبي وبتقولي ياااه البيت دا بيفكرني بالذكريات القديمه كلها زي ما يكون كانت امبارح.. قولتلها هو اخوكي فتحك ونام معاكي هنا ف الاوضه دي.. قالتلي احترم نفسك ياواااد ومتنساش احنا اتفقنا ع اي.. قولتلها انا بسالك بس وبعدين هوا انا بكلمك ثدام حد مع انهم كلهم عارفين اللي فيها.. قالتلي ااه حصل هنا ف الاوضه دي كانه كان امبارح.. وقربت منها وقولتلها وحشتيني اووي ياماما.. قالتلي احممد بسس بقاا حد يدخل علينا فجاه مينفعش اسكت. وانا بحسس عليها واقولها ما انتي وحشاني اعمل اي وفضلت اسيح فيها لغاية لما دابت وانا وهيا ف لحظه كنا ع سرير سوا ونمت عليها وبدخل زبري ف كسها وهيااا اااه احمممد بسس استني هقولك اهدي اااه اااي براااحه اااه مالو كدا هوا كبر عن الاول ولا اي اااه دا تخن اووي اااي ااه اممم اممم ااه احممدد اااه لااا اووعي.. وانا نازل فيها نيك بكل قوتي وهيا اهاتها نااار وحسيت اني هنزل خلاص مش قادر وهيا حست وقالتلي احممد اااه اوووعي تجيب جوايااا اااه الدورة لسه خلصانه ومش واخده حبوب منع الحمل.. اااه احمممد لاااااا وطبعا كان زبي فتح حنفيه لين ودخل جوة رحمها ع طوول وهيااا حست بيه اكيد.. وقالتلي احمد اااه انت نزلتهم جوة خالص هحبل ياحمد كدا هقولهم اي يالهوي يالهوي.. قولتلها انا عايز يبقالي ابن منك ياماما واللي يقولك قوليله انا اللي حبلتك واللي ف بطنك ابني.. قالتلي انت اكيد مجنون اززاي انا امك ازززاي احبل منك بس شكلي قدامهم اي.. قولتلها هتبقي اجمل منهم وهديتها وسابتني وقامت خرجت وانا مش عارف ازاي دا حصل بس قولت خلاص بقااا والملك الفرعوني قالي هيحصل يبقي خليه يحصل وزي ما تيجي تيجي وهتفرق اي احبل اختي ولا امي بقااا ما خلاص.. وقايم ولقيت خالتي داخله اوضتي وبتقولي اي ياوااد انا لاحظت امك خارجه من اوضتك وحسيتها زعلانه.. قولتلها اااه عشان قولتلها عايز انام ف اوضه خالتي وهيا مرضيتش وزعلتني وطبعا انا بشتغلها.. ولقيتها قربت مني وقالتلي اووعي تكون وقعت بلسانك بكلمه كدا ولا كدا.. قولتلها لا طبعا بس انتي وحشتيني اووي وحضنتها وبقيت ببوس فيها وهيا ااه اوعي امك تيجي ع غفبه تشوفنا ااه بس بسس.. وساحت هيا كمان ونيكتها ع نفس السرير ونزلت جواها وهيا قالتلي يالهووي يخربيتك انا حاسه انك نزلتهم ف قعر كسي ياوااد يالهوي لو حبلت منك تبقي مصيبه يخربيتك هقولهم اي بس.. قولتلها قوليلهم حبلت من ابن اختي عادي.. بصتلي وقالتلي انت اتجننت خلاص ازاي بس اقول كدا وشكلي قدامهم اي.. قولتلها عادي لما يحصل بقا نبقي نشوف وقتها احنا كل دا بنفرض بس.. قالتلي لا انا حاسه بنفسي وحاسه بيهم نزلوا جوة الرحم وملوه.. قولتلها يبقي مبروك عليكي الحمل وضحكت وهيا قامت من جنبي وقالتلي انا اللي استاهل مش عارفه ازاي بس سيبتك تعمل كدا وخرجت هيا كمان وانا قعدت افكر احااا معقول امي وخالتي يحبلوا مع اخواتي احاا دا اخر جنان.. وتاني يوم قولتلهم انت هرجع القاهرة اخلص شوية حاجات ورايا كدا وهبقي اطمن عليكو كل يووم ف التليفون ولما اخلص اللي ورايا هجيلكو تاني.. وخد شنطتي ومشيت وروحت المحطه ركبت ونمت ف الطريق وصحيت لما وثلت ونزلت اخدت شنطتي وقولت بدل ما اطلع ع شقتنا والناس تشوفني راجع تاني بشنطتي لوحدي بعد لما مشيت انا وامي بالشنط وعلي اي وجع الدماغ دا كله انا هطلع ع بيت خالتي وخلاص وفعلا اخدت تاكسي وطلعت ع هناك وطلعت الشقه وفتحتها ودخلت قعدت وقومت فاتح الشنطه مطلع الكام تمثال منها ومصورهم فيديو بالتفصيل وقومت مخبيهم وظبطت الدنيا وقعدت افكر هبيعهم ازاي وجات ف دماغي فكرة طليق سوسو اكيد دا رجل اعمال كبير وليه معارف وفعلا كلمت سوسو ف التليفون وقولتلها اي الاخبار ورجعتي لطليقك ولا اي.. قالتلي ااه رجعتله خلاص وهوا بيشكرك اووي منا قولتله انك انت اللي حلتلي الموضوع ونفسه يشوفك اووي عشان يشكرك قولتلها خلاص وانا كمان عايز اشوفه واتعرف عليه قالتلي خلاص بكرا تيجي الفيلا بتاعتنا اللي ف…. هنستناك بقاا.. قولتلها خلاص اتفقنا وقفلت معاها وقولت هشوف بقا الدنيا اي بكرا وحسيت اني عايز انام قومت قالع هدومي طبعا وقعدت بالبوكسر وفردت جسمي ع السرير وروحت ف النووم وبعد فترة حسيت بصوت خبط هادي ع الباب.. قومت قعدت ع سرير عشان اتاكد انا اللي سمعته دا صح ولا بحلم وفعلا سمعت صوت خبطت براحه ع الباب.. ببص ف الساعه لقيتها ٢ بالليل.. قولت اي دا مين يعرف اني هنا.. وقومت اتسحب براحه وقربت م الباب وبصيت م العين السحريه ولقيتها ايمان بتخبط براحه وعماله تتلفت يمين وشمال وتبص لفوق وتحت وخايفه حد يشوفها.. قومت فاتح براحه ولقيت ايمان زقتني ودخلت مرة واحده الشقه وقفلت الباب وراها وخدت نفسها وانا بصتلها اووي وقولتلها ااي دا انتي ازاي عرفتي اني هنا وبعدسن اي اللي منزلك ف وقت زي دا مش خايفه حد يشوفك وانتي نزلالي.. قالتلي انا مقدرتش اقعد فوق لما عرفت انك جيت واستنيت لما ماما تنام واتسحبت ونزلت عشان انا من اخر مرة وانا مخنوقه اووي ومش قادرة افضل كدا وانت زعلان مني انت احلي حاجة ف حياتي وحضنتني وبتعيط وانا حضنتها وقولتلها وعرفتي منين اني هنا بقااا.. قالتلي بصراحه طنط اتصلت بيا وقالتلي ان جاي انهارده ووقفت ف البلكونه وشوفتك لما جيت واستنيت لغاية لما البيت يبقي هادي وماما نامت ونزلتلك.. قولتلها ياااه ليه كل دا يعني منا زيي زي غيري ومستحقش كل دا.. لقيتها حطت ايديها ع بوقي وقالتلي متكملش عشان خاطري ومتزعلش مني انا مش قصدي كدا وانت عارف انا بحبك ازاي وخلاص ياحمد انا مقدرش اعيش من غيرك انت بقيت النفس اللي بتنفسه.. روحت مقرب منها وقولتلها طب وريني بتتنفسيني ازاي وهيا بصت ف عيني والشهوة بانت ف عنيها ولقيتها بتمد شفايفها لقدام وبتغمض عنيها وانا حطيت شفايفي ع شفايفها وببوس فيها وحضنتها اووي وهيا لفت ايديها حوالين رقبتي وبقت بتبوس فيا وايدي طلعت لبزازها وقفشتهم لقيتها بتزووم اممم اااه احمممد اااه كفاية ااه بسسس مش قادرة ياحبيبي تعبت.. روحت قولتلها وانا بحبك وعايزك بصراحه وخدتها من ايديها للاوضه وهيا ماشية معايه ودخلت ابوس فيها وهيا مندمجه وقعدنا ع سرير وهيا نامت ع ظهرها وانا نايم عليها ونازل فيها بووس وتقفيش وهيا ساحت خالص وزبي بقا بيخبط ف كسها من ع الهدووم وبقت تنهج وقالتلي كفاية كفاية مش قادرة.. قولتلها سيبيلي نفسك وانا هبسطك اووي.. قالتلي خايفه ياحمدد.. قولتلها متخافيش وقلعتها هدومها وبقيت بفرش فيها وهيا امممم ااااح اااه ااااممم مش قادرة ااااه.. روحت حاطت زبي ع كسها وبدخله وكسها ضيق وهيا بتصرخ بصوت مكتووم اااه اااه اااي براااحه اااه بيوجع ااه ودخلت زبي ف كسها وهيا صرخت وكلبشت فيا وقالتلي اااه اوووف كبيررر بيوجع اااه امم واحده واحده عليا عشان خاطري.. قولتلها انتي ضيقه اووي يا حبيبتي.. قالتلي طليقي مكانش بتاعه قد بتاعك كدا ااااه انت بتاعك تخييين ياحمد اووي اااي ااه ااامممم.. وبدئت انيك وهيا بتتاوة وزودت شوية شوية وهيا خلاص بقت سيبالي نفسها وبتطلع اهاتها بكل متعه وميه كسها مبهدله الدنيا وبقيت بنيك اووي وصوت طرقعه لحمها عالي ومرة واحده قالتلي اااه اااه اااي اااه اووعي اااه هعمل حمام اااه قوووم هعمل حماااام اااااااييييييي ونطرت كمية ميه شهوتها بغباء زي النافورة وجسمها بقا زي اللي متكهرب وبيتلوووي وهديت وانا كملت تاااني نيك فيها وهيااا بقت بتتاوة وفاشخه رجلها اووي لغاية لما دخلت زبي ف كسها ونطرت لبني ف قعر كسها وهيا بقت بتعض ع ايديها وبتوحوح وتقول اممم اااح اااه يالهوووي حساااه جوايا اااه سخن مولع يالهوي انا محستش الاحساس دا قبل كدا.. وقومت من عليها وخدتها ف حضني وهيا نامت ع صدري وقالتلي هتصدقني لو قولتلك انا اول مرة احس اني ست واول مرة احس الاحساس اللي حسيته دا انت بجد عوضتني عن كل حاجة وخلتني احس بنفسي.. قولتلها يعني اتبسطتي قالتلي اووي اووي اووي.. قولتلها وانا مش هحرمك م الاحساس دا ابدا وحضنتها ودخلنا ف جوله رومانسية بوس واحضان ونيكتها تاااني وهيا بقت واخده راحتها معايا وبتقولي اااه اووي اكتر عايزة احس بيه كله جوة اااه ااام ااايييي اااه بيوجعععععع ونطرت كذا مرة وانا فضلت انيك فيها ونطرتهم تاني جواها ونمنا ف حضن بعض وصحينا ع الفجر ونيكتها تاني وقالتلي بس بقا انت اي مشبعتش قولتلها طول ما انتي معايا مش هشبع منك.. قالتلي وانا ملكك واعمل معايا اللي انت عاوزة انا خلاص وهبت نفسي ليك.. معلش هسيبك واطلع بقا قبل ما ماما تصحي ومتلاقينيش وهجيلك تاني خلاص انا مبقتش اقدر ابعد عنك لحظه.. وهيا خارجه م الباب ندهت عليها وقولتلها ايمان.. ووقفت ع الباب ولفت وبصتلي وقالتلي نعم ياحبيبي.. قولتلها تتجوزيني.. بصتلي واتكسفت وطلعت تجري م الكسوف وانا ضحكت ع منظرها وقفلت الباب وراها ودخلت نمت شوية وصحيت وكلمت سوسو وقولتلها انا جاهز اقابل جوزك قالتلي تعالي ع الفيلا وقالتلي العنوان وقولتلها جايلكم.. ولبست واتشيكت اووي ونزلت ع العنوان ولقيت فيلا فخمه فشخ ودخلت لقيت سوسو لابسه هوت شورت وطيازها نازله منه ووراكها كلها باينه وبادي كت وكانه سنتيان وجسمها عريان وسلمت عليها وحضنتني وباستني وحوزها نازل ع سلم وشافنا وكان سبور خالص وعادي ومعلقش عليها وهيا بتحضني وبتبوسني ونزل سلم عليا وقالي.. اهلا اهلا بالبطل اللي وقف جنب مراتي ورجعها لحضني تاني.. بصيتله وضحكت وقلتله سوسو بتحبك بس انت امسك نفسك مش كل شوية ترمي عليها يمين الطلاق وضحكت.. قالي خلاص هيا اتعلمت وبقا مخها اكبر م الاول وبص لسوسو وقالها مش كدا يا روحي قالتله طبعا طبعا ياحبيبي.. قولتلهم انا كدا اتطمنت عليكوو خلاص وكنت عايزك بس ف كلمتين كدا.. قالي اتفضل وبص لسوسو وقالها متروحي تعمليلنا كاسين ياحبيبتي وقالتله حاضر يا روحي ومشيت تهز ف طيازها يمسن وشمال ولفوق وتحت وانا بصيت عليها وهيا ماشية وبصيت تاني ولقيت حةزها بيبصلي ويضحك.. قولتله معلش بقاا سوسو وامها واخوها معرفه قديمه اووي.. بصلي وضحك وقالي عارف عارف هيا حكيالي ع كل حاجة متقلقش احنا سبور ومش بنخبي ع بعض حاجة.. قولتله تماام.. وطلعت تليفوني وشغلت الفيديوهات بتاعة التماثيل وقولتله اتفرج ع دوول وق لي رايك ولو ليك سكه ف الشغل دا قولي.. وخد التليفون وبيتفرج ولقيت سوسو جاية وبتجر عربيه صغيرة عليها كام ازازة وكام كاس وتلج وكدا وجابت العربيه قدامنا وحطت تلج ف الكاسات وصبت لكل واحد فينا وحطت كاس جوزها قدامه ومسكت كاس واديتهوني ف ايدي واخدت كاس وراحت قاعدة بفدها ع ايد الكرسي اللي انا قاعد عليه وسانده جسمها ف حضني وانا لفيت ايدي من وراها وحطيتها ع طيزها وبشرب ف الكاس وهيا لافه ايديها ع رقبتي وبتشرب كاسها وجوزها اخدت كاسه وبيتفرج اووي ومبرق للفيديو وسوسو بتبصلي وتقولي اي هو بتفرج ع اي.. قولتلها لا دي مصلحه شغل بس. ولقيتها قربت من ودني وقالتلي وحشتني علي فكرة.. قولتلها اهدي يالبوة جوزك قاعد قدامنا.. قالتلي متخافش خلاص احنا بقينا متفاهمين اووي ف الموضوع دا ومصارحين بعض ولو قلقان استني لما يمشي ونطلع اوضتي مع اني مش شايفه ان الموضوع فيه مشكله بس زي ما تحب.. وهوا خلص الفيديو واداني التليفون وقالي حلوو اووي الشغل دا انت مالي ايدك منه.. قولتله اعتبره معايا بس قولي يسوي كااام الاول.. قالي يسووي كتيرر اووي اووي اووي.. بس ابعتلي الفيديو اعرضه ع الخبير ولو الشغل عجبه هيجيب المشتري اللي يقدر تمنه.. قولتله تمااام وبعتله الفيديوهات ع تليفونه وقالي ساعه زمن وهقولك كل حاجة.. قولتله خلاص انا همشي وهسيبك تعرف كل حاجة وتقولي.. لقيت سوسو نامت بجسمها ع جسمي ونزلت بوراكها لحجري وقالتلي متستني هنا معايا عقبال لما يجي بدل منا قاعده لوحدي يا بيبي.. بصيت لجوزها وبصتلها ومش عارف اقول اي.. لقيته بيقولي خليك انت مش غريب.. انا ساعه وراجع.. وقاام وطلع يلبس هدومه ونزل وقالي متمشيش هرجعلك واقولك ع الرد والمصلحه دي هتكسب حلوو اووي من وراها.. قولتله وانا مبكسبش لوحدي وانت بردوو شريك معايا وليك ف المصلحه.. راحت سوسو حضناني وقالتلي طيب وسوسو حبيبتك ملهاش هيا كمان ف المصلحه دي اي حاجة.. قولتلها هديكي ف المصلحه حاضر وبغمزلها وبضحك وهيا ضحكت وجوزها فهم وضحك وقالها خلاص كفايه عليكي كدا وسابنا وخرج ولقيت سوسو نزلت بركبها ع الارض وبتفتح سوسته البنطلون وبتقولي وحشتني اووي اووي.. قولتلها بتعملي اي يخربيتك دا جوزك لسه ممشيش بالعربيه احسن يرجع ف اي لحظه.. قالتلي حتي لو رجع وشافني راكبه ع بتاعك مش هيقول حاجة متخافش مدام الموضوع فيه مصلحه هيكست هوا متعود ع كدا اصلا وياما سابني لرجاله عشان يخلص مصالحه.. قولتلها فاجرة وخدتي اللي شبهك.. قالتلي اعمل اي خلاص مبقتش اعرف اعيش غير كظا وفي الوسط دا والمستوي دا.. قولتلها بقاا اسيبلك الواد اللي جوزتهولك عشان تتمتعي بيه يوم تقومي تسيبيه ينيك مي مرات دودي اخوكي.. قالتلي بلا خيبه دا بيجيبهم بسرعه مستحملش مصلي لزبه ونطرهم.. قولتلها بردوو تسيبيه ينيك مي افرضي حبلت يابت دا نزلهم فيها.. قالتلي ما دودي هوا اللي دخله لمي وخلاه ينيكها وينزل فيها وشكله عايزها تحبل مهو مش عارف يحبلها وضحكت.. قولتلها وانتي مش هتحبلي ولا شكله مبيعرفش.. قالتلي لا بيعرف بصراحه بس هوا مش عايز مني عيال عايزني كدا معاه ويخلص بيا مصالحه بس وانا شايفه مزاجي وهوا شايف مزاجه واحنا الاتنين خلاص اتفقنا علي كدا وادينا عايشين زي ما انت شوفتنا كدا.. وكلعت زبي وقالتلي سيبني بقاا مع حبيبي اللي وحشني دا ومسكته ونزلت فيه مص زي ممثلات البورن.. وقامت مرة واحده وقلعت الهوت شورت ورمته ع الارض ومش لابسه اندر تحته وركبت عليا وفشخت وراكها وبتحط زبي ع كسها وبتنزل بجسمها وزبي بيغرز ف كسها وهيااا اااااه اممم اوووف هوا كل شوية يكبر ويتخن ليه كدا يخربيته.. اممم ااه اووف دكررر اووي اااه كسكوسي تعبان اااه اممم وبتتنطط اووي ولحمها بيطرقع ف وراكي ونازل تهبيد بكسها ف زبي ونطرتهم كام مرة وقامت من ع زبي وقالتلي مش قادرة كسي وجعني اووي لهبتني مش قادرة انت اي ومسكت زبي مص زي الشرموطه ومبقتش قادر ومسكت دماغها وبقيت بفشخ بوقها نيك لغاية لما قربت اجيب بقيت بنزلهم ف بوقها وهيا بتبلع شوية وشوية يخرجوا من بوقها وينزلوا ع بزازها وبهدوا السويت شيرت اللي لبساه وقامت لحست باقي اللبن من ع شفايفها بصباعها وبلعتهم ولبست الهوت شورت تاني وقعدت.. قولتلها قومي غيري هدومك دي كلها لبن حوزك هيجي ويشوفها كدا.. قالتلي ميشوفها عادي متغشلش بالك انت بس.. وشوية وجوزها جه ودخل وبصلها وبص للبن اللي مبهدل هدومها وضحك وقالي اي خلاص.. قولتله خلاص اي.. لقيته ضحك وسوسو ضحتك ضحكه شراميط وقالي لاا متاخدش ف بالك قصدي المصلحه خلاص عجبت الخبير وجاهز يشيل بكرا ويديلك الفلوس.. قولتله كام بقاا.. قالي سته مليار دولار وانا هاخد مليار وانت هتاخد خمسه.. قولت اي.. قولتله موافق بكرا هنسلم ونستلم ازاي.. قالي هبلغك بكل حاجة بكرااا.. وسيبتهم ومشيت فرحااان بس قولت بردوو لازم اعمل حسابي عشان دي عالم ناقصه وميغدرش بيا وقولت بسس مفيش غير حسن اخو هند وحنفي جوزها هما اللي ممكن يبقوا معايا دي عالم صايعه ويجيبوا كام واحد صايع معاهم وفعلا طلعت ع بيت هند وخبطت وفتحتلي وسلمت عليها وكانت اشترت هدوم وظبطت نفسها بالفلوس والفلوس ظهرت عليها وقولتلها اي الحلاوة دي كلها ياهند الفلوس غيرتك بس اوعي تغيرك عليا.. قالتلي عمري ما اتغير عليك دا انت راجلي والعز دا كله بسببك ومن خيرك يخليك ليا.. قولتلها بس فيه مصلحه حلوة وهنكسب قرشين حلوين بس عايز حنفي وحسن وكام واحد معاهم عشان نأمن ع المصلحه وهناكل كلنا قرشين حلووين.. لقيت عنيا لمعت لما جات سيرة الفلوس وقالتلي وانا هخليهم يطلعوا معاك.. قولتلها مش ناخد رايهم الاول طيب.. قالتلي بلا نيلة انا اللي بقوله بينفذوه ع طوول ملكش انت دعوة بالحكاية دي شوف عايزهم امتي وفين.. قولتلها بكرا الساعه.. ف المكان.. قالتلي خلاص هتلاقيهم مستنيينك قولتلها خلاص اتفقنا يا معلمه هند وضحكت وهيا ضحكت وقالتلي دا انت اللي معلمي وتاج راسي وحضنتني وقالتلي انا تعبانه اووي وعيزاك وحشتني.. قولتلها مش وقتو ياهند خلينا نخلص المصلحه الاول.. بصتلي وقالتلي هو انا مبقتش اعجبك خلاص خلاص نسيت هند.. قولتلها منستكيش ياهند بس بالي مشغول ولما المصلحه تخلص بالي هيروق وهروق عليكي وغمزتلها وهيا ضحكت وقالتلي متعتلش هم اعتبرها خلصت وسلمت عليها وسيبتها ونزلت ووقولت اعدي علي بيدو وامه اطمن عليهم وانا رايح ع شارعهم قابلت هناء ع اول الشارع وسلمت عليها وقالتلي عامل اي وحشتني مبقتش اشوفك يعني.. قولتلها معلش ظروف حصلت كدا بس انا سمعت ان ام بيدو جات طلبت ايدك من ابوكي.. ضحكت وقالتلي ااه وابويا قالها هنرد عليكوو ومدهاش رد لغاية دلوقتي عشان ف الاول مكانش مقتنع بيه وبيقولي دا عيل نايتي مش هيعرف يعيشك كويس او يحميكي لو حد ضايقك وبعد كدا جه موضوع جدته اللي اتوفت فا الموضوع وقف لغاية كدا مفيش جديد.. قولتلها خلاص عايزك بقااا تشدي حيلك تاني وتفتحي الموضوع ف البيت عشان الواد عايزك وكمان موضوع ارتباطه بيكي دا هيخرجهم م اللي هما فيه وكمان هبقي انا وانتي سوا بردوو.. قالتلي انت اصلا واحشني اوووي اووي وعيزاك اووي.. قولتلها انتي رايحه فين دلوقتي.. قالتلي رايحه لخالتو اديلها فلوس الجمعيه وراجعه.. قولتلها خلاص وانا هطلع اقعد مع بيدو وامه واخليهم يكلموا ابوكي تاني وانا من ناحيه وانتي من ناحيه والموضوع يمشي.. قالتلي خلاص لما ارجع هعمل زي ما قولتلي بس انا عايزاك انهارده متنسانيش عشان مش قادرة.. قولتلها يالا يابايرة امشي وضحكت وهيا ضحكت ومشيت دخلت الشارع ولقيت قلبي بيدق لما شوفت صيدليه د. مارينا وحسيت اني بقالي كتير فعلا مشوفتش وشها القمر اللي بحب اشوفه.. وروحت ناحيه الصيدلية وكان فيه عربيه بتاعه توزيع الادويه واقفه قدام الصيدليه ودخلت ولقيت اتنين وتقريبا مندوبين من شركة ادوية وحايين ياهدوا فلوس وكدا ودخلت وقفت وساكت وهيا شافتني وبصتلي وابتسمت وبصت تاني للاتنين اللي قدامها وقالتلهم.. طيب خلاص ادوني كمان اسبوع وهجهزلكم المبلغ.. وواحد م الاتنين اللي واقفين قالها دي كانت اخر مهله يا دكتورة مش هينفع بجد يا المبلغ يا هاخد البضاعه معلش.. وهيا طبعا زعقت وقالتلهم يعني اي تسحب البضاعه تاني انت كدا هتخرب بيتي والصيدليه هتقع.. قالها غصب عني مش بايدي.. روحت مقرب منهم وقولتبهم لو سمحت اعذروني معلش هو المبلغ كله كام اللي علي الدكتورة.. رد الراجل وقالي ٧٠٠٠٠ سبعين الف.. قولتله طيب ممكن المبلغ يتدفع فيزا ولا لازم كاش.. قالي لا فيزا ممكن عادي وطلع جهاز الفيزا من الشنطه اللي معاه.. روحت قولتله اتفضل اسحب المبلغ بتاعك كله والراجل مصدق خد الفيزا مني وحطها ف المكنه وضرب البلغ والريسيت طلع م المكنه بتاكيد السداد وشكرني حظا وقالها معلش يا دكتورة دي تعليمات غصب عننا وكدا طلبياتك هتوصلك ف معادها عادي انتي خلاص سددتي المبلغ.. وهيا طبعا بصالي وباصه للاتنين دول ومبرقه وساكته وهما مشيوا وبقيت انا وحبيبة قلبي د. مارينا.. وقولتلها اي مالك.. قالتلي دا مبلغ كبير اووي انت ليه دفعته.. خلاص انا هرجعلك المبلغ بس اصبر عليا شوية.. قربت منها ومسكت ايديها وبصيت ف وشها وقولتلها انا محرد بس اني ابص ف عنيكي كدا دي عندي اغلي من فلوس الدنيا كلها.. لقيتها ابتسمت بكسووف ووشها احمر.. قولتلها والابتسامه اللي بعشقها دي عندي اغلي من حياتي.. لقيتها ردت بابتسامه وخجل وكسوف وقالتلي بسس بقااا بتكسف مش كدا.. قولتلها وانا بعشق كسوفك دا يا قمر انتي انا بحبك اووي يا مارينا.. بصتلي اووي وهاين عليها تقولي وانا كمان وباين ف نظرة عنيها بس لسانها مقدرش ينطق وقالتلي انت عارف انا بعزك ازاي من غير ما اتكلم صح.. قولتلها قلبي بيقولي كدا بس خايف اصدقه واصحي ع حقيقه غير اللي ف قلبي.. بصتلي وهيا بتلف وبتتحرك من قدامي وبتقولي لا صدقه هوا صح… وحسيت ساعتها باحساس بعيد عن الجنس حسيت اني حبيت رقتها وانوثتها ودلعها وجمالها.. وقولتلها دي اسعد لحظه ف حياتي يا مرمورتي وهفضل جنبك دايما.. وسلمت عليها ومشيت ع بيت بيدو وطلعت خبطت وفتحتلي ام بيدو وحضنتني وقالتلي وحشتني اووي اووي يا حبيبي.. قولتلها وانتي كمان اووي وبيدو خرج من اوضته وسلم عليا وقولت لام بيدو مش كفاية حزن بقااا ونفرح شوية.. عايزك تروحي تاني لابو هناء عشان نخطبها لبيدو ونفرح بقااا وبصت لبيدو وهوا اتكسف وحط وشه ف الارض زي البنات وهيا قالت طيب استنوا هنزل اروحله واجي.. ونزلت وقعدت انا وبيدو واتكلمنا شوية وانه متشوق يتجوز هناء ومبسوط كمان اني هبقي مع هناء زي منا مع امه وساعات معاه.. وشوية وام بيدو جاات ودخلت وحضنت بيدوو وقالتله مبرووك يا حبيبي هما موافقين خلاص واتفقنا بعد يومين هنروحلهم ونتفق ع كل حاجة ونلبس الدبل كمان وانا باركت لبيدوو وحضنت ام بيدو وقولتلها عقبال جوازنا احنا كمان وهيا اتكسفت وحطت وشها ف صدري وخبطاني بحنيه ع صدري وقالتلي بسس متكسفنيش بقااا.. قولتلها انتي بس قولي ااه.. لقيتها بصتلي بعنيها ونظرتها كلها وساخه وشرمطه ومهتمتش ان ابنها واقف ونسيت كسوفها وقالتلي طب منا بقووول اااه وال اااه طلعت من بوقها بمحن وشرمطه وانا قولتلها طب مش بذمتك بتبقي ااه حلوة بتعجبك قالتلي بمرقعه امممم… قولتلها تتجوزيني.. ضحكت وقالتلي بطل هزار بقااا.. قولتلها بتكلم جد مش بهزر.. بصتلي وبرقت وقالتلي ازااي دا انا من سن امك.. طب وامك والناس يقولوا عليا اي يالهووي مقدرش.. انا مراتك واعمل فيا كل اللي انت عاوزة من غير كتابه.. قولتلها ملكيش دعوة بحد.. انتي بتاعتي انا وبس فاهمه.. وسيبتها واقفه مش مستوعبه الكلام وفتحت الباب ومشيت وروحت ع شقه خالتي وايمان جاتلي وخبطت وانا فتحت الباب لقيتها قدامي لابسه جلبيه بيتي مطرزة وعامله شعرها وحاطه ميكب خفيف وشكلها قمر اووي.. بصتلها وصفرت وقولتلها اي القمر دا وحطيت ايدي ع قلبي وعملت نفسي تعبت وهقع وانا بقولل ااااه قلبي يا ناس.. وهيا مدت ايديها ليا وبتمسكني وبتقولي سلامة قلبك ياحبيبي.. روحت ماسك ايديها وشاددها جوة الشقه وقافل الباب بسرعه وزنقتها ورا الباب ووشي لوشها وبصيت ف عنيها وخدت شفايفها برقه بين شفايفي وهيا ساندة بظهرها ع الباب وفاردة ايديها جنبها ومغمضه ومستسلمالي ودوبنا سوا ف بوسه رومانسية ولقيتها فاقت وبذقني براحه وبدلع وتقولي بسس كفاية دلوقتي.. قولتلها ليه.. قالتلي تعالي اتعشي مايا انا وماما انا عملتلك الاكل بايدي وماما لما غرفت انك هنا لوحدك قالت لازم تطلع تتعشي معانا وبعتاني اندهلك ومستنيانا فوق… قولتلها خلاص نتعشي مع ماما وبعيد اتعشي بيك انت يا حميل وزغزغتها ف حنبها وهيا ضحكت ولفت وادتني ظهرها وبتفتح باب الشقه روحت محسس ع طيزها العريضه وظارفها بعبوص دخل بين طيازها وصباعي وصل لخرم طيزها.. لقيتها نطت لقدام وطلعت منهاات اااه بصرخه ضعيفه ومتعه وبصتلي وقالتلي يا قليل الادب وضحكت وجريت ع سلم وانا قفلت الباب وطالع جري وراها وطالعين نضحك ودخلنا شقتهم ولقيت امها قاعده ع كرسي السفره ودخلت سلمت عليها وقعدت جنبها واتعرفت عليا وقعدت تشكرلي ف خالتي وبنت خالتي وانا طبيعي برد واجاملها وايمان رصت الاطباق وقعدنا ناكل وكل شوية ايمان تفصص فراخ وتحطلي ف طبقي وتطلع اكل تاني وتحكلي ف طبقي ومهتميه اووي بيا وامها ملاحظه الاهتمام دا وكانها واخده عليا اووي وبينا معرفه وخلصنا اكل وايمان شالت الاطباق وحابتلنا العصير وامها قعدت تتكلم معايا وعرفت اني مش متجوز وفضلت تلمحلي ع الجواز وكدا وواخده بالها ان ايمان بنتها مكسوفه وانا رديت وقولتلها عيني يا طنط بس انتي تختاريلي العروسه بقاا وضحكت وهيا بصتلي وضحكت وقالتلي شاور انت بس وانا اخطبهالك ع طوول.. روحت لافف براسي وباصص لايمان وهيا بقا وشها احمر ددمم م الكسوف ووشها ف الارض وضامه شفايفها ع بعضهم ومبتنطقش كلمه واحده وبصيتلها وضحكت وقولتلها من عيني ياطنط هبقي اقولك عليها لما هيا الاول توافق وتقول ااه ووقفت عشان استاذن منهم وانزل وسلمت عليهم وسلمت ع ايمان وفضلنا كام ثانية ايدينا ف ايدين بعض وعنينا باصه لبعض وعنينا جواها كلااام اكبر من انه يتقااال.. ونزلت مبسووط وفرحااان ودخلت انام وروحت ف النوووم وسمعت بردوو نفس الخبط الخفيف ع الباب وقولت دي ايمان وفعلا فتحت ولقيتها هيا ودخلت وقفلنا الباب وشبكنا ف حضن بعض وشفايفنا بتعزف احلي رومانسية وسحبتها لاوضه خالتي ولقيت العباية اللي لبساعا بكباسين كلها من قدام ومسكتها وفتحت الكباسين ولقيتها لابسه قميص بينك شفاف ابن وسخه وهجت اكل ف حسمها وافعص فيه وهيا اااه اااه اووي ياحبيبي اااه اممم اااه عيزاك تاكل كل حته ف جسمي.. اااممم وراحت نايمه ع سرير بظهرها وفتحت رحلها وقالتلي بكل محن اااه مش قادرة عوزاااك اووي.. روخت نايم عليها ومدخل زبي ف كسها مرة واحده وكسها سخخخن فشششخ ومليان سوايل ملهلبه بتحرق زبي وهيا حست زبي دخل فشخ كسها لقيتها ضمت رجليها ع ظهري اووي ولفت بايديها حوالين رقبتي وحطت بوقها ع كتفي وبتكتم صرختها ااااه اااااي تعبااااانه ياحمممد اامممم ونطرت ميتها وانا شغال دك ف كسها وهيا قفشاني وكسها بيبلع زبي وحابت اكتر من مرة وانا حشرت زبي ونزلتهم ف كسها وكسها كان قافل ع زبي وبيحلبه كله وكملنا بوووس وبصيت لوشها وهيا بصالي وشكلها عرقان م النيك وشعرها مبهدل وباين عليها المتعه وقولتلها مبسوطه.. قالتلي انا اول مرة اعرف يعني اي الانبساط معاك وف حضنك.. قولتلها ولسه كمان انا هخليكي اسعد واحده ف الدنيا.. وطبعا عملنا واحد تاني ف نفس الوضع وطولنا وهيا بقت ف حضني شرموطه خلاص وطلعت كل اللي جواها وبقت براحتها معايا وقولتلها لسه مفكرتيش ف موضوع الجواز وامك اهيه شوفتي كانت بتلمح ازاي.. ضحكت وقالتلي اسكت انت نزلت من هنا وماما مسكتني س و ج وازاي انا مخدتش بالي من تصرفتتي بالشكل دا وفين وفين ع ما قدرت اقنعها انك ضيف ولازم نرحب بيك وهيا عملت نفسها مقتنعه وسكتت.. قولتلها طيب تتجوزيني.. قالتلي موافقه بس اوعدني عمر ما هيجي عليك وقت تعايرني بيه ولو احتاجت عيل ابقي اتجوز واحده تجيبلك عيل بس تفضل معايا زي ما انت.. انا صعب عليا اقولك دخل واحده تانية حياتك بس عشان انا مش قادرة اجيبلك العيل.. قولتلها انا عايزك من غير عيال.. ولو هجيب واحده يبقي هتجيب عيل بس واكتبه باسمك انتي وانتي اللي تربيه.. لقيتها فرحت اووي وحضنتني وقالتلي موافقه موافقه طبعا.. قولتلها خلاص لما ييجوا م البلد هفاتحهم ويطلعوا يخطبوكي من امك.. قالتلي بحبك اووي وحضنتني وكبعا عملنا واحد تالت افجر م اللي قبلهم ودا كان كله حب بقاا واحساس المتعه بالحب وخلصنا ولبست هدومها وقالتلي هطلع بقاا عشان ماما متلاخظش اني مش ف اوضتي.. وباستني ومشيت وانا نمت شوية وصحيت ع صوت التليفون ولقيته جوز سوسو وقالي احنا هنبقي ف المكان.. والفلوس جاهزة وهات البضاعه وتعالي.. وقفلت معاه لقيت التليفون بيرن تاني ورديت لقيته حنفي بيقولي هند قالتلي ع المصلحه يا عمنا وجاهزين ومستنيينك ف المكان.. قولتله خلاص جايلكم وهشرحلكم هنعمل اي.. ووصلت عندهم وحطيت الشنطة جوة العربيه وقولتلهم احنا هنقابل ناس هياخدوا الشنطه دي ونجيب منه شنطه او اكتر.. واي غدر منهم مش هوصيلكوا بقاا الضرب ف المليان.. قالولي متخافش برقبتنا.. واتحركنا للمكان وكان فيه زي مبني او مصنع مهجور كدا ووقنا قدامهم بالعربيه وطلعنا شنطتنا واخدها واحد ولبس عدسه وقعد يتفرج عليهم شوية وقام قالهم جوود ڤيري ڤيري جوود.. وهما اخدو الشنطه وحسن وحنفي واللي معاهم راحوا يجيبوا منهم الشنط وجابوا الشنط كلها وخلاص والراجل التاني نده عليهم وطلع فلوس يديهالهم ويراضيهم يعني وهما راحوله وانا راكب ف العربيه ومستني ولقيت ٤ عربيات بوليس جايين يجروا من غير ما يعملوا اي صووت.. وانا لمحتهم روحت مدور العربيه وحاري والمعلم شاف كدا وبص اخد باله م البوليس ورجالته خدوه ع العربيه بتاعتهم وجريوا وفضل حسن وحنفي واللي معاهم ومعرفوش يهربوا واتمسكوا وانا بسرعه جريت ع بيت خالتي وطلعت خبيت الشنط عشان الحكومه لو عرفت توصللي اصلا هتيجي ع بيتنا مش بيت خالتي.. ونزلت كلمت جوز سوسو وقلتله عايز اقابلك وقابلته بس كنت ملاحظ عليه حاجة بس مش عارف اي هيا او زي مكانش مصدق اني هكلمه مثلا.. وقولتله عايز فيلا كبيرة كذا دور تكفي عيله كبيرة وعندهم عيال كتير.. لا هاتلي قصر مش فيلا.. وفعلا قالي ع كذا مكان لغاية لما اخترت قصر كبيررر وليه ٢ حمام سباحه واحد للكبار والتاني ***** وكام لعبه كدا جنب حمام ******* ومرجيحه عائليه واتفقت ع دي فعلا وكتبت عقدها ومشينا ولقيت جوز سوسو قالي حاجة مكنتش متوقعها خالص.. قالي هوا انت هربت ازاي م البوليس.. بصيتله اقووي احااا هو عرف ازاي بقاا واكيد المعلم ملحقش يكلمه دا الموضوع معداش عليه وقت وفهمت ليه هوا كان مرتبك وشكله كان هوا اللي مبلغ عني.. وقولتله انا مبتمسكش انت لسه متعرفنيش بس هتعرفني كويس لما هاخد حقي م اللي عملها ولقيته اتخض وبلع ريقه بصعوبة وقالي هواا انت عارف مين اللي عملها.. قولتله لا.. لقيته هدي وخد نفسه روحت قايله بس ف حد ف دماغي ولو طلع اللي ف بالي صح مش هيطلع عليه صبح تاني.. بصلي وقالي قصدك مييين.. قولتله بعدين مش وقته.. ومشينا وسيبته وطلعت ع البيت وقولت اكلم امي واطمن عليهم.. ولقيتها بتكلمني وصوتها فيه شوية تعب.. قولتلها مالك قالتلي مفيش تلاقيني بس خدت شوية برد ولا حاجة.. قولتلها انا هجيلكم بكراا وقفلت معاها ونمت وصحيت روحت المحطه وركبت وكوول الطريق بفكر ف الفبوس وهعمل اي وكدا وانام واصحي لغاية لما وصلت وروحتلهم سلمت عليهم وكل واحده بطنها اتنفخت شوية وبانت وبقيت بحسس ع بطنهم واقولهم خلوا بالكوا من عيالي.. وهما يضحكوا ومرة واحده لقيت امي وخالتي قاموا جري ع الحمام وبيرجعوا.. قولتلهم لااا احنا نروح نكشف انتوا كدا تعبانينن.. وفعلا روحنا المستشفي والدكتورة كشفت عليهم هما الاتنين وقالتلهم اعملوا التحاليل دي دلوقتي وتعالولي تاني وخدتهم وروحنا المعمل ف نفس المستشفي وعملوا تحليل ددمم وشوية طلعت النتيجه واخدناها ورجعنا للدكتورة والدكتور بصت فيها وضحكت وقالتلهم مبرووك انتوا حوامل.. وهنا لقيت وامي وخالتي كل واحده فيهم بتبص للتانية ومش مصدقه وكل واحده عايزة تسال التانية ازاي ومن مين.. وقاموا هما الاتنين بصولي فجاه وبصوا لبعض ومصدومين ف بعض او كل واحده منهم مش مصدقه ان التانية تكون حملت مني واخدنا الروشتات بالادويه وخرجنا مشينا وهما طول الطريق ساكتين وانا قولتلهم ساكتين ليه متتكلموا.. ع فكرا انا هريحكوا من الاسئله اللي ف دماغوا دي.. اااه اللي ف بطن كل واخده منكم ابني.. اااه انا نمت مع كل واحده فيكوو ازن الامور لازم تبقي واضحه.. لقيت امي وخالتي بيعيطوا وقالولي طب وشكلنا قدام البنات هيبقي اي.. قولتلهم شكلكوا زي شكلهم ولا هما ليهم نفس وانتوا لا.. وبعدين انا عايز احيب منكو كلوا كذا عيل عايزين عيله كبيرة وحاطط ايدي ع كتف كل واحده وماشي بيهم زي مراتاتي ودخلنا البيت والبنات حريوا علينا اااي خيرر طمنونا.. قولتلهم باركولهم حوامل الاتنين.. والبنات بصولهم اووي وبنت خالتي دعاء هيا اللي متصدمتش ف امها وقالت لامها مبروووك ياماما وحضنت امها وهبه اختي وسوسن اختي بصولها اووي وهيا قالتلهم ااي مالكو هما ملهومش نفس يعني مش كفاية تعبانين معانا طول عمرهم جه الوقت بقااا اللي كل واحده تشوف نفسها شوية.. والبنات سكتوا من كلامها وخلاص الوضع مبقاش فيه حاجة تخلينا نستغرب من اي حاجة بس لسه عايزين يعرفوا حملوا من مين ويموتوا الشك اللي جواهم .. وانا حبيت اضرب ع الحديد وهوا سخن وقولتلهم كدا كل اللي ف بطنكوا كلوا ولادي من صلبي وهنا البنات كلها فهمت بس مستغربين الموقف عشان لسه جديد.. وقولتلهم انا اشتريت قصر كبير هنعيش فيه كلنا وبقينا اغنيا ومي وخالتي بصولي وقالولي هيا البوابه اتفتحتلك قولتلها اه وخدت خير منها وبيعته واشتريت القصر وخلاص كلنا هنعيش سوا ف بيت واحد.. وفرحوا قووي وقالوا خلاص نرجع ع القصر بقاا ونولد هناك.. قولتلهم ماشي.. وفعلا حضرنا حاجتنا وسافرنا وطلعنا ع القصر وكان جاهزومفروش كمان وكان قصر كبير جدا من اربع ادوار وكل دور فيه اربع اوض كباااار جدا جدا وطلعت خالتي وامي كل واحده خدت اوضه ف اول دور وطلعنا تاني دور وهبه وسوسن ودعاء كل واحده خدت اوضه وكانوا فرحانين جدا وبقا موضوع الحمل ليهم كلهم عادي وكانوا بيقعدوا كلهم يهزروا سوا ويضحكوا وكل واحده تسال التانية علي اعراض ف حملها وانا قاعد ف وسطيهم ومبسووط جدا ولقيت تليفوني بيرن ورديت لقيتها هند وبتعيط وتقولي حسن وحنفي اتمسكوا وانا خايفه وملقتش حد اكلمه غيرك قولتلها طيب اقفلي وشوية وهكلمك واكون ظبطلك الدنيا.. وقفلت معاها وقعدت افمر اعمل فيكي اي ياهمد انت طلعالي زي الخازوق كل شوية بس ساعات بخلص بيكي مصالح.. وجاتلي فكرا اجيبها تعيش هنا ف الفيلا واديها اوضه من اوضتين الدور الارضي واهو تيجي تخدم تمي واخواتي وتخلي بالها منهم ف حملهم.. روخت قولتلهم بقولكوا اي.. لقيتهم بصولي كلهم وقالي اي ياحبيبي.. قولتلهم بما انكوا بقيتوا كلكوا حوامل فا لازم حد يخدمكوا عشان مينفعش تعملوا مجهود عشان الحمل يثبت.. وبصولي وقالولي وهتجيبلنا شغاله صغيررة ف السن بقا ولا عجوزة وكركوبه وضحكوا.. قولتلهم لا صغيرة ومزة كمان.. لقيتهم بصولي اووي وقالولي اااه ومزه.. راحت امي بصتلي وقالتلي ولااا انت نمت معاها قبل كدا وتعرفها صح.. قولتلها اااه صح وشايف انها انسب واحده تنفعكوا.. راحت امي بصالي وحطت ايديها ع بطنها وقالتلي لما نشووف.. واتصلت ع هند وقولتلها تجهز هدومها وتنزل تركب تاكس وتيجي ع العنوان.. وانا هحاسب التاكس لما يجي.. وفعلا قفلت معاها وقعدوا يسالوني شوية ع هند لغاية لما التليفون رن ولقيتها بتقولي انها وصلت ع العنوان.. وخرجت لغاية بوابه القصر وقابلتها وحاسبت التاكس ومشي وخدتها وشنطة هدومها ف ايديها ودخلنا وعرفتها عليهم وعرفتهم عليها وقولتلهم عن اذنكو هوريها اوضتها وخدت هند من ايديها ورايحين للاوضه وهما كلهم عنيهم معايا وبيبرطموا بالكلام ودخلنا الاوضه وقفلت الباب وهيا قعدت ع سرير وبتعيط وانا حضنتها وطمنتها وقولتلها دا بيتي بس عايز اطلب منك طلب ودي هتبقي خدمه ليا.. قالتلي اخدمك بعيوني.. قولتلها كل اللي بره دوول حوامل وعايزين حد ياخد باله منهم لغاية لما يولدوا وملقتش حد احسن منك استامنه عليهم.. قالتلي دا انا اشيلك واشيلهم ف عيوني.. قولتلها تسلملي عيونك وانا هعملك شهرية بردوو عشان تعرفي تمسكي قرشين للزمن.. حضنتني وباست ايدي وقالتلي يخليك ليا يا احن راجل.. قولتلها يالا ايري هدومك بقااا وتعالي ورايا احسن يستعوقونا ويفكروا اني بنيكك وضحكت وعيا ضحكت وقالتلي انت واحشني اووي ونفسي اتناك منك واكيد مش هتسيب هند حبيبتك كدا وهتريحها.. قولتلها بعدين ياهند مش وقتو.. وخرجت قعدت معاهم وخالتي بصتلي وقالتلي فرجتها ع الاوضه يانحنوح وضحكت قولتلها ااه فرجتها ع الاوضه اصل الحاجات التانية هيا شافتها كتير وحفظاها صم وغمزتلها وبقصد زبي يعني.. وهيا ضحكت وقالتلي بقيت وسخ اووي يخربيتك ولقينا الباب بيتفتح وهند خارجه لابسه جلابيه بيتي قماشتها بتلمع و متقسمه ع جسمها وبزازها وكيازها مرسومين اووي ودراعاتها وحاحة تهيج ولما خرجت كله تنحلها وبيبص لجسمها البلدي الفاجر وهيا لبوة خدت بالها انها شغلتهم بجسمها وبقيت بتتدلع وتتلبون ف الكلام وتتعمد تيجب سيرتي قدامهم وتمدح فيا وتقرب مني اووي وتغيظهم وهما بقوا غيرانين منها وهاين عليهم يقوموا يفطسوها.. وشوية كل ةاحده بقت تقوم وتقول انا هطلع انام لغاية لما طلعوا كلهم وبقيت انا وهند بس وقعدنا نتكلم شوية ولقيتها بتهيج وعيزاني انيكها وانا بصراحه مكانش ليا مزاج لهند وقولتلها بعدين ياهند وهيا دخلت اوضتها ونامت وانا طلعت ع شيزلونج قدام حمام السباحه وفردت جسمي ونمت مبسووط باللي بقيت فيه وعيني راحت ف النوم وامي خرجت ف بلكونه اوضتها وشافتني نايم ع شيزلونج لوحدي اتبسطت اني مش نايم مع هند وبنيكها وفرحت ودخلت االصت عليهم كلهم وقالتلهم ولقيتهم كلهم خرجوا م بلكونه اوضتهم وشافوني وفرحوا.. وطبعا الكلام دا عرفته بعد كدا.. وصحيت الصبح قومت لبست هدومي وقولت اطلع لحسن وحنفي القسم واعرف دماغهم فيها اي.. واخدتلهم اكل وسجاير وزورتهم وقلتلهم هند معايا وف امان وحبيت اقولهم كدا وكمان اتصلت بيها وخليتهم يكلموها بنفسهم ويتاكدوا وقولتلهم وانتوا كمان لما تخرجوا هعيشكم عيشه فل بس لسانكوا ف بوقكوا طبعا وبصوا لبعض وسكتوا وقالوا اعتبر اننا مشوناكش وخلصت الزيارة وسيبتهم ومشيت روخت لجوز سوسو ف شركته وملقتهوش وخرجت مشيت راجع الفيلا ودخلت قابلت هند وسلمت عليها وقالتلي دا صاحبك لسه ماشي من شية وسال عليك.. قولتلها مين دا قالتلي مش فاكرة اسمه بس هوا عامل زي.. وقالتلي مواصفاته وانا اتاكدت من المواصفات انه جوز سوسو.. وقولتلها ملقكيش عايز اي.. قالتلي لا مقالش سال ومشي ع طوول.. قولتلها طيب خشي اعمليلي قهوة وسابتني ودخلت وانا لقيتني بمشي لاوضه هند وقعدت ع سريرها ولمحت طرف فلوس طالع من تحت المخده ومديت ايدي وبشدها وطلع ف ايدي رزمه فلوس تيجي ١٠٠٠٠ عشر الاف جنيه ملفوفه برباط البنك ومعاهم الكارت بتاع جوز سوسو واستغربت فشخ وحسيت ان في حاجة غلط بتحصل ورجعت الفلوس مكانها وخرجت خبيت تليفوني بين شلت الانترية وعملت اني بدور عليه ومش لاقيه وهند خرجت وقالتلي بتدور ع اي قولتلها علي تليفوني مش لاقيه.. هاتي تليفونك ارن علي نفسي كدا.. وادتني تليفونها بكل تلقائيه وانا مسكته ودخلت ع السجل ولقيت رقم جوز سوسو ع تليفونها وهيا رنت عليه عشان يعرف رقمها وكدا اتاكدت ان فيه حاجة غلط طب ليه خبت عليا.. وكتب رقمي ورنيت ومشيت مع الصوت وهيا جابته وقالتلي اهووة لقيته خد.. واديتها تليفونها وشكرتها وقعدت اشرب قهوتي وانا بفكر هتصرف معاكي ازاي ياهند.. وقررت اراقبها من بعيد لبعيد.. وفعلا بقت كل يومين تخرج بحجه انها هتشتري حاجات وانا اخرج بعدها وامشي وراها من بعيد لبعيد والاقيها بتقابل جوز سوسو وساعات بيقعدوا ف عربيته ف المقطم بالساعه والاتنين وبيتكلموا وساعات ف كافيه بعيدد وبيقعدا ويتكلموا وهنا قررت اعرف فيه اي.. ونزلت ف مرة بالليل اتسحب من ع سلم واقرب ودني من اوضه هند وسمعتها بتتكلم ف التليفون وبتقوله.. ايووة زي مابقولك كدا وهوا نزل رااح لفلان وجه عمل كذا وكذا وامه عملت واخواته عملوا ولقيتها بتديله تقرير يومي بالتفصيل بكل واحد عمل اي… احااا ياهند شغاله جاسوسه عليا طيب انا هوريكي واربيكي من اول وجديد وكلمت سوسو وقولتلها وحشتيني اووي قالتلي وانت كمان اووي اووي.. قولتلها طيب مش هشوفك اصل عايزك ف مصلحتين جامدين زيك.. قالتلي وانا عيزاك اكتر يالا تعلالي الفيلا بتاعتي. قولتلها لاا مش عايز جوزك يعرف حاجة خالص ولا حتي اننا هنتقابل ولا كلمه م اللي هقولك عليها.. قالتلي خلاص نحجز ليله ف فندق.. قولتلها هوا دا الكلام.. وفعلا طلعنا ع فندق مشهور ع النيل ودخلنا حجزنا اوضتين جنب بعض وطلعنا كل واحد دخل اوضته وشوية لقيتها بتخبط ع باب اوضتي وجاتلي ودخلت حضنتني وانا حضنتها وبقيت بتعامب معاها يرومانسية اووي وهيا اندمجت معايا وبقيت بفشخها قبل ما انيكها وهيا استوت خلاص ونيكتها يومها ف كسها وكيزها وكيفتها اووي وخلصنا ونايمين ف حضن بعض وقولتلها انا عايزك يبقي ليكس كيانك بقاا ومتبقيش تحت رحمه ومزاج جوزك.. قالتلي نفسي اووي بس ازاي.. قولتلها يكتبلك الشركة وكل املاكه باسمك.. قالتلي انت بتحلم انه يعمل كدا.. قولتلها مهو لو معملش كدا الحكومه هتحط ايديها ع كل املاكه وتاخدها وهيضيع.. انما لو كتبها باسمك مفيش مليم هيضيع وكمان هيضمن حقه بانك لسه ع ذمته.. قامت قعدت وقالتلي بس ازاي هيعمل كدا.. قولتلها حماسك عجبني.. احنا هنحطله كيس هروين محترم ف جيب بدلته ف دولابه وكمان شنطه فلوس مضروبة ف خزنه مكتبه.. ولما يتمسك هيبقي قضيتين مخدرات وفلوس مضروبة والحكومه هتفتح عنيها عليه ومش هيبقي قدامه غير الحل دا اي رايك.. لقيت سيرة الفلوس لمعت ف عنيها وعجبها الكلام اووي.. وقالتلي بس بردة عايزة اخلص منه ومفضلش ع ذمته.. قولتلها ما هي دي المفجاه اللي شيلهالك ف للاخر.. قامت بصتلي بشوق وقالتلي اي هي قوول.. قولتلها بعد ما يكتبلك كل املاكه باسمك واحنا رايحين نسجلهم هنسجل الفيلا والعربيات وحسابه الشخصي ف البنك باسمك والشركه وحساب الشركة ف البنك باسمي وبعد كدا لما نبقي ضمنا حقنا هترفعي عليه قضيه خلع للضرر عشان هوا بقا سوابق وسمعته وحشه وهتكسبيها وبكدا يبقي خد فيها وكلع من المولد بلا حمص وانتي استفادتي وانا استفادت.. بصتلي وقالتلي يسلم مخك انا موافقه.. قولتلها اتفقنا وانا هنزل انا وانتي دلوقتي نحيب الكيس وتاخديه وتحطيهوله ف جيب بدلته وبكرا انا هتصل بيه واخده اي مشوار وانتي تطلعي بالفلوس ع خزنته اللي ف مكتبه وتحكي الفبوس وهنعمل البلاغ من تليفون مجهول.. قالتلي يالا بينا.. وخدتها ونزلنا وروخت ناحيه بيت هند وفيه كذا واحد شمام صاحب حسن وحتفي وكنت اعرفهم كدا بالشكل لما بيجيبولهم مخدرات.. وقابلت واحد منهم وسلمت عليه وشاف سوسو ف العربيه وبصلها وكانه اول مرة يشوف واحده نضيفه.. وقولتله عايز من كيلو هيروين.. قالي انت انضميت للنشاط.. قولتله مش ليا دا للامورة.. بصلها وقال وانا عنيا للامورة ونزلت معاه وسيبتها ف العربيه وخدني لبيت مهجور وفيه معلم قاعد بشيشه وجنبه واحد واقف ببندقيه الي ودخلنا عليه وابواد قاله عايزين كيلو شد يامعلم.. والمعلم بصلي وقالي وانت عارف الكيلو بقااا بكام.. قولتله مش هنختلف يامعلم.. بص للواد اللي معاه السلاح وقاله هاتله كيلو.. قام الواد فتح الصندوق اللي جنبه وطلع كيس ابيض مليانه حاجة بيضا زي الدقيق… قولتله كب انا كنت عايز ٥٠٠٠٠ خمسين الف مزورين.. بصلي وقالي لاا دا كدا مش تعاكي انت كدا بتجهز لقضيه صح.. قولتله حاجة زي كدا قرصه ودن بس صغيرة.. بصلي وقالي عجبتني وعحبني تفكيرك.. وقال للواد هاتله طلبه والواد مشي ودخل اوضه وخرج معاه شنطه سودا وفتحها ولقيتها كلها فلوس وكانها حقيقيه بظبك بس مزوره.. وقولتله كدا حسابنا كام.. قالي الفلوس حسابها ٢٥٠٠٠ والكيلو ١٥٠٠٠ يبقي ٤٠٠٠٠ اربعين الف كله.. روحت مطلع فلوس الحاجه واديتهاله وطلعت١٠٠٠٠ عشر الاف جنيه وقولتله دول اعتبرهم عربون تعارف بينا وطلعت ٥٠٠٠ اديتهم للواد اللي معاه السلاح وجابلي الحاجات وقولتله دا عرق الراجل.. والواد خد الفلوس وشكرني وفرح وطلعت ٥٠٠٠ زيهم اديتهم للواد اللي جابني ليهم.. وكلهم اتبسطوا اووي والمعلم قالي لو احتاجت اي حاجة تعالي انت عرفت المطرح خلاص وخد رقمي وكلمني لو احتاجت ايوتها حاجة.. وخدت رقمه وسجلته واسمه المعلم ابو دومه.. وروحت ركبت العربيه واديت الحاجت لسوسو وفهمتها تخبي شنطه الفلوس كويس وبكرا لما ينزل تطلعي ع مكتبه تحكي الفلوس وانتي مراته وهتدخلي مكتبه عادي والكيس تحطيه ف جيبه وهوا ف الحمام عشان ميشوفكيش وخليكي معاه طبيعيه اووي انهاردة ودلعيه عشان ميشكش ف اي حاجه.. ووصلتها وهيا نزلت وانا قولت دي اخره اللي يلعب معايا… ورحت وطبعا اتصنت ع هند ولقيتها بتديله المقرر كالعاده وانا قولتلها بقا كدا ياهند.. وحياة كسمك لهربيكي المرة دي.. وطلعت نمت وتاني يوم صحيت ولقيت رساله جيالي انها حطت الكيس خلاص قومت متصل عليه وقولتله عايز اشوفك ضروري عايزك ف مصلحه حلوة.. وفعلا نزلنا قعدنا ف كافيه وفضلت اهري معاه ف اي رغي واننا هنعمل شركه وهحط فلوسي معاه ونجيب معدات ونكبر الشركه واغريه اكتر وهوا مبسووط بكلامي لغاية لما جاتلي رساله ع موبايلي ان الفبوس اتحطت خلاص.. روحت قايم وقايله هستاذك ادخل الحمام.. وانا داخل قمت قفلت تليفوني ودخلت الحمام لقيت عامل الحمامات راحل كبير عجوز غلبان اووي ولابس نضارة وسلمت عليه وقالي كويس يابيه وروحت مديلة ورقه ب٢٠٠ خدها وفرح بيها اووي وقعد يدعيلي.. قولتله ممكن تليفونك اعمل منه دقيقه بس احسن تليفوني فصل.. قالي كبعا كبعا يابيه ولو انه تليفون مش من مقام سعادتك يعني.. واخدته وهوا تليفون بزراير كدا واتصلت بالبوليس وتخنت ف صوتي وعملت البلاغ واديتهم كل التفاصيل وكمان مكان الكافيه عشان يمسكوه متلبس بالكيس ف جيبه.. وفعلا الحكومه طبت ع شركته والفلوس اتمسكت ف خزنته والموظفين كلموة وقالوله وهوا قام متنرفز من ع ترابيزة وهيمشي ولقي الحكومه داخله الكافيه وجم عليه وقالوله ممكن نفتشك ومعانا امر بكدا والشغل دا.. وفعلا بيفتشوة وطلعوا الكيس من جيبه واتمسك متلبس وخدوة وانا كل دا واقف مستخبي وبتفرج ع الموقف كله وخرجت بعد لما خدوة ومستغرب كاني معرفش فيه اي والناس حكتلي اللي خصل وعملت نفسي مصدوم وحاسبت ومشيت فرحااان واتصلت بسوسو وقولتلها كله تم وقلتلها هقابلك ونروحله وعايزك تعيطي وتتقهري عليه لازم يتاكد اننا زعلانين معاه وهنقف جنبه.. وروحناله وهوا مش مصدق وعمال يقول دا اكيد معملو فيا دا اكيد المعلم.. يقصد المعلم بتاع مصلحه الاثار.. قولتله انت ادري بقااا بس خلي بالك قضيتين زي دول هيخلوا الحكومه تفتح عنيها ع شركتك وفلوسك وممكن يتحجز عليهم.. ولو عايز املاكك تبقي زي ما هيا لازم تنقلهم كلهم باسم حد بتثق فيه اووي عشان الحكومه كتقدرتش تمسك مليم منهم.. وبصلنا اووي والكلام اشتغل ف مخه وغمزت لسوسو وبقت تحضن فيه وتعيط وتبوس ف ايده وتقوله انا هعيش جنبك وخدامتك وهقف حنبك ومش هسيبك ياحبيبي وزودت حرعه الحنان وهوا بلع الطعم وبقا بيحضنها ويوقولها انتي احسن حاجة ف حياتي وخلاص افتكر انه بيحبها دلوقتي.. وسيبناه ومشينا وطبعا محامين شركته جوله ولما فتح الكلام معاهم اكدوله نفس الكلام ولمصلحته انه ينقل كل املاكه باسم حد قبل القضيه ما يتاخد فيها حكم.. وفعلا تاني يوم اتصل بسوسو وقالها عايزك وسوسو كلمتني وقالتلي وقابلتها وخدتها وصلتها لهناك وسلمنا عليه وقالها انا مش هلاقي حد غيرم امنه علي فلوسي واملاكي.. وهيا كبعا عياك بتمثيل ومش عايزة حاحة وعيزاك انت وبس.. وانا بهديها واقولها هوا صح دا لمصلحتكوا وانا هقف جنبك ف الشركة لغاية لما يخرجلنا بالسلامه ويرجع لبيته وشغله.. وفعلا طلع العقود ونقل كل حاجة باسمها خلاص ومضي ع الاوراق.. واخدنا الاوراق وروحنا نسجلهم وكتبنا الفيلا والعربيات ورصيد البنك باسمها والشركة واملاك الشركة ورصيد الشركه ف البنك باسمي رسمي خلاص وخرجنا مبسوطين اووي اووي.. وتاني يوم زورناه عادي وخلاص القضيه هيتحكم فيها وفعلا لبس قضيه المخدرات لانها تلبس ف جيبه وخد ١٥ سنه وقضيه الفلوس هيتحكم فيها بعدها وفعلا خد تاني١٥ سنه ف قضيه الفلوس وهوا ملحقش يستوعب صدمه القضيتين ورا بعض وقمت واخد سوسو للمحكمه وخليتها ترفع دعوي خلع للضرر وطبعا كسبتها لانه مخكوم عليه رسمي وعوا مستوعبش كل الصدمات دي ومخه اتلحس وبقا يضحك ويزغرط ويسقف واتجنن ونقلوة مستشفي المجانين.. وسوسو بقت عايشه حياتها هيا وامها بكل فجر علني خلاص وانا روحت الشركه ووريتهم الاوراق انها بقت ملكي وانهم هيفضلوا زي ما هما محدش هيمشي وكمان زودت مرتباتهم كلهم وطبعا الفلوس خلتهم ينسوة خالص وميبقوش فاكرين غيري بس وبقيت بوسع نشاط الشركه اكتر ودخلت فلوسي ف فبوس الشركه وكبرتها وبقيت رجل اعمال مهم بالشركة دي.. المهم نرجع لموضوعنا.. بعد لما هيا خلاص اتخلعت ووصلتها وانا راجع كلمت المعلم ابو دومه وهوا قالي فينك ياعم مختفي مبتسالش وكدا وقولتله مشاغل بس.. قالي مصلحتك خلصت.. قولتله زي ماكنت مخطتلها بظبط.. قالي طيب مفيش شغل جديد.. قولتله عايز كربااج سوداني بيلسوع ويشرط ويقطع ف الجسم وعايز كام كلبش كظا وشوية عده تعزييب.. قالي يالعوى دا انت قلبك شايل اووي.. قولتله الغدر وحش يامعلم .. قالي لو الحكاية غدر يبقي اعتبر طلبك مقضي ولو عايز رجاله معاك قولي.. قولتله لا العده بس واتوصي.. قالي بالليل هتكون جاهزة.. وطلعت ع مكان بيعمل تجهيز حفلات وقولتله عندنا حفله عيد ميلاد وعايزك تجهز الجنينه وكدا وفعلا راحوا بتوع التجهيزات يشتغلوا والمعلم اتصل وقالي طلبك جهز بدري لو عايزة.. قولتبه جه ف وقته وخدت منه الحاجت وطلعت ربطت الجنش ف نخله وثبته قووي ونازل منه جنزير وماسورة بالعرض وماسورة تاني بجنزير كبير مدلدله للارض.. والناس مشيت وشغلنا الاغاني وقولتلهم انهارده هعملكوا كلوا احسن مفاجاه وقربت من هند بكل رومانسية وحطيت ايدي ع طيزها وقولتلها وخصوصا انتي لازم اكافئك ع كل حاجة عملتيها.. وهيا فكراني مبسوط منها وهتجوزها مثلا.. وطلعت حبايه جنسيه حريمي وحطيتها ف كاس خمرة ودوبتها واديتها لهند وقولتلها اشربي ف صحتك وهيا شربت الكاس ع بوق واحد وقعدنا نرقص ونحك ف بعض ونهيج ع بعض وكلنا براحتنا وهند بدئت تسخن وتهيجج وتحك نفسها ف زبي اووي وانا متعمد اولعها اكتر لغاية لما قربت مني وقالتلي انا عيزاك دلوقتي اووي مش قادرة.. نااار قايده فيا من تحت.. قولتلها دا م الرقص بس اقلعي وانتي تبقي كويسه.. وقلعتها وهيا بتضحك وامس وخالتي والبنات بيبصولنا اووي ومستغربين الموقف.. لغاية لما خليتها ملط والخمرة مدروخاها.. وقولتلها تعالي ومسكت تيدها ربطتها ف الماسورة وايديها بقت مفردوة ف مستوي كتفها وكمان رجليها وبقوا مفشوخين عن بعض اووي… وهيا فكرت اني هضربها بحزام مثلا زي ما بتحب.. روحت بعدت عنها وكلعت الكرباج ورفعته ونزلت ع جسمها ولسعها اووي ووجعها وعلم ع لحم حسمها وهيا صرخت صرخه عاااااليه اووي.. روحت مقرب منها وقولتلها اي وجعتك.. قالتلي وهيا بتتشحتف م العياط.. اااه اووويييييي.. قولتلها بتخونيني ليه ياهند انا حذرتك م الخيانه قبل كدا.. ورجعت ورفع ايدي ونزلت اقوووي م الاول وهيا صوتتت ااااااييييييييي.. مخونتكش مخونتكش .. قولتلها بامراه الفلوس والكارت بتاعه وكمان كل التقارير اللي بتنقليهاله كل يوم ف التليفون.. لقيتها بصتلي بصدمه وبتهته.. روحت رافع ايدي ونازل بالكرباج ع حسمها وهيا تصوت وتصرخ اووي والكرباج بقا نازل ع جسمها بيقطع فيه وبقيت بضرب ع كسها وطيازها ولحم كسها بقا مقطع وبيجيب ددمم م ضرب الكرباج وهيا من وجعها وهيجانها بقت شهوتها بتنقط من كسها وتكوي الجروح اللي ف لحم كسها وتحرقها وجسمها بيترعش ولحم جسمها كله مقطع ومعلم من ضرب الكرباج وروحت ناحيتها وحطيت ايدي ع كسها ولقيت لحمه مقطع م الصرب وكله ددمم ومش مستحمله المس كسها م الوجع روحت مطلع زبي ومدخله ف كسها وهيا صوتت اووي ااااه لااااا مش قادررةةة. اااه كسسسيييي اعاااااا.. وبقيت بنيك فيها وعمال ادوس ع الجروح المفتوحه واخليها تصرخ اكتر م الوجع والالم ونطرتهم ف كسها ولفيتها وحشرته ف خرم طيزها وبقيت بنيك بغل وانتقام واوجعها وهيا من كتر الصويت صوتها را وفرهدت وبقت زي المغمي عليها ونطرتهم ف طيزها وطلعته منها وسيبتها واقفه مربطه وكسها وطيزها بينقطوا لبن ع وراكها وكل نقطه لبن بتنزل ع جرح مفتوح بتحرقها اكتر وقولت لامي وخالتي واخواتي اللي بيتفرحوا وكاشين ف بعض وخايفين.. قولتلهم مش عايز حد منكم يقربلها ولا يتكلم معاها ولا يناولها بوق الميه واللي مش هسمع كلامي هيتربط جنبها ويحصله اللي حصلها حتي لوكان مين.. ولقيتهم خافوا ميدني وقاموا وكل واحده جريت ع اوضتها م الخوف وانا قولت لهند هسيبك كدا مربوطه يالبوة لغاية لما تموتي.. وهيا بتعييط بموت خلاص وروحها بتروح.. وسيبتها ودخلت وعدي يومين عليها كدا وخلاص قله الاكل والشرب مع الجروح اللي ف جسمها خلاها زي اللي بتموت.. وببصلها ولقيت تليفوني بيرن ولقيتها ايمان وسلمت عليها ولقيتهاوبتقولي بكل خووف طليقها كلمها وبيهددها ترجعله كل حاحة او هيدلق ع وشها مية نار وهيا خايفه اووي.. قولتلها متخافيش انا هتصرف.. وروحت لهند وقولتلها اي رايك تحبي اسيبك كدا لغاية لما تموتي ولا تحبي اديلك فرصه تانية.. لقيتها بتتكلم بصعوبه وصوتها مش طالع وبتقولي فرصه اديني فرصه.. روخت فاككها ولقيتها وقعت ع الارض وشيلتها ودخلتها اوضتها ولبستها هدومها اداري جسمها وجبتلها دكتور وكشف عليها وعلقلها محلول ويومين وبقت كويسه خلاص وقلتلها انا المفروض اقتلك صح.. قالتلي صح بس اديني فرصه تاني وهتشوف حقك عليا.. قولتلها دي اخر فرصه.. فاكرة الراجل اللي كنتي بتكلميه ع نت وعملنا عليه المصلحه.. قالتلي ايوة فاكرة.. قولتلها هتكلمية وتشغليه وتخليه يقولك تعالي بيتي وتروحيله وتخليه ينام معاكي وتبسطيه.. قالتلي مش فاهمه.. قولتلها مش مهم تفهمي انا اقول وانتي تنفذي وفعلا كلمته شوية مع شوية لبونه ودلع منها قالها تعاليلي بكرة بيتي وهيا قالتله هجيلك وكله تمام وقولتلها لما تدخلي شقته ترنيلي من موبايلك وتقفلي تليفونك وتليفونه مهم اووي متنسيش قالتلي خلاص مش هنسي.. وتاني يوم هند قالتلي ريحاله وخرجت وانا اتصلت بايمان وقولتلها اجهزي وجهزي امك واتصلي باهل طليقك وهقولك تطلعوا ع فين.. قالتلي ااي كل دا وليه وعشان اي.. قولتلها مش هوا بيهددك.. انا هريحك منه خالص وكله بالقانون.. قالتلي مش فاهمه بردوو قولتلها البسي واعملي اللي قولتلك عليه وهتفهمي كل حاجة بعد كدا.. وفعلا لبست واتصلت باهل طليقها وقالتلهم عيزاكوا وكدا.. وشوية لقيت هند ادتني رنه وقفلت وبعدها بخمس دقايق رنيت ع هند ولقيته مقفول قومت رانن ع تليفون طليق ايمان لقيته مقفول قولت بس كدا تمام.. واتصل ع ايمان وقولتلها خدي امك واتصلي باهل حوزك دلوقتي يطلعوا ع شقته.. قالتلي ليه في اي قولتلها لما تروحوا هتعرفوا كل حاجة هناك.. وفعلا لبست ونزلت وانا ماشي لقيت كشك وقولتله ممكن دقيقه نليفون واداني التليفون وكلمت البوليس وتخنت ف صوتي وبلغت عنه وكانها شقه دعارة وكدا.. وطلعت ع هناك ولقيت البوليس ف المكان ولقيت ايمان وامها وصلوا ف تاكس واهل طليقها ف تاكس تاني ولكا كلهم نزلوا شافوا البوليس قاموا جريوا ع شقته وكلهم شافوة نايم جنب هند ع سرير وهوا وهيا ملط وكانوا بيمارسوا لما دخل البوليس واتمسكوا متلبسين رسمي واهله طبعا قاطعوة علي عملته وايمان بصتله من فوق لتحت وهما قالولها معاكي حقك تطلقي منه دا وسخ وبقوا مع إيمان وف صفها… وبكدا ابقي ربيت هند وحبستها وارتحت منها وكمان ايمان ارتاحت من تهديد طليقها وكمان فضحته قدام عيلته… وايمان بصتلي اووي بفرح ومبسوطه مني وفهمت اني اللي عملت كدا وحست انها خلاص متقدرش تعيش من غيري.. وجات نحيتي وشكرتني وانا روحت ليها وسلمت عليها وسلمت علي امها وقولت لامها انا عايز اطلب ايد ايمان منك.. وايمان اتخضت واتكسفت اووي وامها قالتلي انا موافقه اي رايك يا ايمان.. ايمان بصت لامها بكسوف وقالتلها متكسفنيش بقاا ياماما.. قامت امها ضحكت وقالت يبقي ع البركه.. ورجعوا لبيتهم وانا رجعت للقصر ودخلت سلكت عليهم وامي قالتلي البت المنيله اللي انت جايبهالنا دي اللي اسمها هند خرجت من شوية ولسه مجاتش وياريت ما تيجي تاني انا مش مستريحالها البت دي بصراحه.. بصيت لامي وقولتلها مش هتيجي تاني خلاص وضحكت وامي ضحكت اووي وفرحت وحسيت ف عنين امي انها كانت غيرانه منها وكمان هند خليتهم يشوفوني وانا غضبان ودا خلاهم يخافوا مني وانا محبتش انهم يشوفوا الوش دا فيا.. وشوية لقينا خالتي خارجه من اوضتها وشافتنا قاعدين جات ناحيتنا وامي بصتلها وقالتلها اسكتي ياختي مش ابني خلاص طرد البت المهببه دي اللي اسمها هند ومش هتيجي تاني.. خالتي اتبسطت وفرحت اووي وحسيت ف عنيها ونظراتها بردوو نفس اللي حسيته ف عنين امي روحت قولتلهم هي للدرجادي كانت مضيقاكو.. قالولي دي بت كياده ومش سهله.. قولتلهم اهي راحت خلاص مش راجعه تاني.. وسيبتهم وطلعت لدعاء بنت خالتي ف اوضتها وقعدت معاها ادردش شوية وبقيت بجيبلها سيرة ايمان ف الكلام كل شوية لغاية لما قالتلي هي اي الحكاية بظبط كل شوية تسالني ع ايمان.. اااي هي دخلت دماغك.. قولتلها ااه انا هتجوزها.. بصتلي اووي وقالتلي انت بتتكلم جد قولتلها ااه جد اي المشكلة.. قالتلي مش كفاية احنا عليك.. قولتلها يا عبيطه دي هتجوزها عشان تبقي كوبري واقنعها اني اسجل العيال باسمها عشان مينفعش اسجلهم باسمكوا وانت ا اخواتي ياغبيه وفرصه هيا مبتخلفش وكمان بتحبني وهقنعها شوية شوية بس بفكر ف الطريقه.. لقيت دعاء بصتلي وقالتلي سهله نفهما انك غلطت معايا وانا حبلت منك ومينفعش انا وانت نتجوز ونصلح غلطتنا عشان عرفنا اننا اخوات ف الرضاعه وهيا هتقف جنبي عشان صحبتها وهتقف جنبك عشان حبيبها وهتوافق وهتبقي دي البدايه وبعد كدا نفهمها واحده واحده.. اي رايك.. قولتلها يسلم مخك.. قالتلي خلاص سيبلي انا الدخله دي وهخليها توافق.. قولتلها لما نشوف.. وفعلا دعاء اتصلت ع ايمان وسلمت عليها وقالتلها انها وحشاها وعزمتها ع القصر.. وكل دا ايمان مكانتش تعرف بموضوع القصر.. وايمان جات ودخلت وقابلتها دعاء وخالتي وكانت دعاء فهمت خالتي بكل حاجة وسلموا عليها وقالولها انهم ورثو كتير واشتروا القصر دا وكدا وبعد الضيافه دعاء وخالتي خدوا ايمان وطلعوا اوضتها وخالتي قالتلها بصي يا ايمان انا عرفت ان احمد طلب ايدك وعيتحوزك ياحبيبتي وفرحتلك اووي بس كنت عايزة اقولك علي حاجة وعارفه انك بنت جدعه ومش ممكن تطلعي كلمه م اللي هقولهالك دي برة.. ايمان قالتلها ابدا ياطنط مش هفتخ بوقي.. خير قلقتيني.. قالتلها اصللل اصلللل.. قامت دعاء قالت مرة واحده انا حامل من احمد يا ايمان.. وايمان بصتلها واتصدمت وقالتلها ااايييي طببب طببب ازاي.. طببب ليه مقاليش طبب متحوزكيش انتي ليه ويداري ع عملته.. خالتي قالتلها لا يابنتي الواد راحل وبعد ما عمل عملته مع بنتي جالي وقالي انا عايز اتجوز بنتك واسترها عشان عملت معاها ومكانش ندل ابدا بس اللي هوا ميعرفهوش انها اخته ف الرضاعه ومينفعش يتجوزها ولما البت بطنها بدئت تكبر عرضنا عليها تنزل اللي ف بطنها ورفضت وقالت دا حته من احمد مش ممكن تتخلص منها.. ايمان بصالهم ومش مستوعبه وقالتلهم طبب انننا المفرووض اعمل اااي.. دعاء مسكت ايد ايمان وقالتلها بعد ما تتجوزي احمد هيسجل العيل باسمك انتي ف شهاده الميلاد وتبقي انتي امه ع الورق.. ومسكت ايد ايمان وعملت انها بتعيط وايمان طبطبت عليها وقالتلها انا اقف معاكي بس خايفه حاجة زي دي تعملنا مشكلة كبيرة دااام.. خالتي قالتلها وهتيجي منين المشكلة واحنا كلنا عارفين وموافقين ومش ناقص غير موافقتك انتي بس.. وايمان مرتبكه ومش عارفه تقول اي.. قامت دعاء قالتلها انا مش هظلمك معايا ودي مشكلتي وانا اولي بيها انتي ذنبك اي يعني ف اللي حصل وتكتبي غيال مش عيال باسمك وعيطت عشان ايمان تصدق.. وايمان قالتلها خلاص يادعاء بس سيبيني يومين افكر عشان مش قادرة افكر ف حاجة دلوقتي.. وسلمت عليهم وخرجت ومشيت وانا قولت بلاش اتصل بيها واسيبها تفكر براحتها وتاني يوم قولت اروح ازور هند ف السجن واعرفها ان دا عقاب ليها عشان فكرت تلعب عليا ومن ورايا.. وفعلا روحت عشان ازورها ولقيتها زعلانه ومهمومه وقولتلها اي رايك بقااا شوفتي ان نابي ازرق وياما حذرتك وانتي شوفتي زعلي اهوه وحش ازاي.. بصتلي وهيا بتعيط وبتقولي ما خلاص كل حاجه باظت خلاص واتفتحت ف العياط.. قولتلها مش فاهم ياهند وضحيلي.. قالتلي خبر اني اتمسكت متلبسه اداب وصل لحسن وحنفي ف السجن وبقا حتفي بيعاير حسن بيا وبيقوله ادي اخره شرمطه اختك ومشيها البطال وبقا بيعايرة بيا وطبعا المستجين بقوا بيتريقوا ع حسن وقام حسن مسك ف حنفي وضربه لغاية لما مات ف ايده وحسن دخل سجن انفرادي واتحكم عليه ب ٢٥ سنه تاني ف قتل حنفي.. يعني حسن راااح خلاص وحنفي كمان رااح وانا روحت خلاص والكلام صدمني وسيبتها وقومت مشيت ومش مصدق انه الموضوع وصل لكل دا وخرجت لقيت ايمان بتتصل بيا وبتكلمني بنبرة جد وبتقولي عايزة اشوفك محتاجه اتكلم معاك.. وفعلا اتقابلنا ف كافيه وقعدنا نتكلم ولامتني ع اللي عرفته وقالتلي انا اتصدمت فيك وليه مقولتيليش انت م الاول وخليتني اسمع من دعاء وطنط واتصدم فيك كدا بعد ما حبيتك حرام عليك وعيطت وانا هديتهت وقولتلها تعالي نتمشي ووخرجنا م الكافيه واتمشينا وبدئت الفلها اي حكايات واني مكنتش حاسس والجو دا وحصل اللي حصل وعرضت اتجوزها واتفاجئت انها اختي وانا حبيتك وعايز اتجوزك ولو تحبي تقفي جنب دعاء صحبتك ماشي ولو مش عاوزة بردو ماشي ودا مش هياثر ع جوازنا وحبي ليكي.. قالتلي انا مستعده اقف جنب دعاء وكمان انا مبخلفش ودا ابنك وحته منك وانا اكيد هحبه كانه ابني بظبط.. قولتلها خلاص يبقي اجيبهم لامك ونتجوز ع طوول لقيتها اتكسفت وبدئت ترتاح وقالتلي اللي تشوفه انا موافقه.. وخدتها وومشينا وفرحاان ووصلت القصر بعد ما وصلت ايمان طبعا ودخلت لقيتهم كلهم قاعدين جنب بعض وبيتكلموا ولما شافوني سكتوا وبصينلي.. بصيتلهم كدا وحسيت ان في حاجة مخبينها عليها.. بصيتلهم اوووي وقولتلهم اووعوا يكوون اللي ف بالي صح وفي حاجة تاني مخبينها عليا ولا اي.. اااي انا ف الاخر هطلع اصلا جاسوس ولا اي وضحكت وهما ضحكوا ع كلامي وامي قالتلي بص هنقولك بصراحه.. اصل خالتك ودعاء حكولنا ع كل حاجة وبالخصوص ع حكايه جوازك م البت اللي مبتخلفش دي اللي اسمها ايمان.. ولما خالتك ودعاء حكولي علي فكرتك انك تتجوزها مبتخلفش وتكتب عيال واحده من اخواتك باسمها عشان يطلعلهم ورق رسمي قولت انت كدا فكرت صح المرة دي وانا مستعده اروح معاك واطلبها من امها بس عايزة الفت نظرك لحاجة صغيرة اووي عشان تعرف كويس اووي ان اللي احنا فيه دا والعهد اللي ماشيين عليه من جدود جدودنا دا لعنه ومفيهاش هزار.. بصراحه كلام امي خوفني وهزني شوية من جوايا بس فضلت ماسك نفسي قدامهم وقولتلها متقولي بصراحه انتي عايزة تقولي اي من غير لف ودوران.. امي بصتلي اووي واول مرة اشوف امي واشوف النظرة دي ف عنيها وكانت عنيها مبرقالي وتحس جواها قوة تخوفك.. وقالتلي والبت اللي هتضحك عليها بكلمتين وتجيبها.. مش هيجي وقت وبقيت اخواتك بطنهم هتكبر بؤدوو وهيجي وقت ويولدوا طب وخالتك وامك ياخويا اللي حبلتهم مش كلها كام شهر ياخويا وبطني وبطن خالتك هتبقي قدامنا ومش هيجي يوم ونولد.. هنقولها اي بقااا وقتها لما تسال انتوا حملتو ازاي ومش شايفه جوز لواحده فينا.. فكرت ف دي ياروح امك ولا لسه مخك صغير ومكبرش وعرف كويس هوا ملعون ازاي.. وحسيت بنبرتها انها مش امي وان حد جواها بيتكلم وخوفت بصراحه منها وف نفس الوقت اقتنعت اووي بكلامها.. وبصيتلها وسكت كدا وقعدت ع الكرسي قدامهم ومتنح وساكت وباصص اووي لامي وشكلها الغريب ولقيت خالتي خبطت امي بكوعها ف دراعها كذا مرة وامي راحت اتنفضت زي اللي فاقت دا وبتاخد نفسها وبتفتع عنيها اووي وبتقول هااااه وخالتي تقوم لحقاها ومدارية عليها وتقولها متزعليش نفسك ياختي خلاص واللي عيزاه هنعمله وبتبصلي وبتغمزلي عشان اسكت متكلمش وامي بتبص لخالتي وتقولها خلاص خلاص ياختي.. ولقيتها هديت وحسيتها طبيعيه وسيبتهم وقومت طلعت اوضتي واترميت ع السرير بهدومي وسرحان ف كل اللي حصل ولقيت باب الاوضه بيخبط وبيتفتح وبرفع راسي ولقيت امي داخله وبتقولي انت صاحي.. قولتلها ااه ياماما صاحي.. تعالي ياحبيبتي ادخلي.. ودخلت وقعدت ع السرير وانا اتعدلت وقعدت جنبها.. وقولتلها اي ياحبيبتي هااا كنتي عيزاني ف اي.. قالتلي هاااه لااا ابدا مفيش مفيش انا بس كنت جتيه اطمن عليك واشوفك لو نمت عشان اغطيك لو مش متغطي مهو رغم كل اللي احنا فيه واللي ف بطني دا انت بردوو ابني حبيبي ولقيت عنيها بتدمع وهيا حاطه ايديها ع بطنها.. روحت مقرب منها وبقا صدري ف ظهرها ولافف ايديها ع وسطها وحاططهم فوق ايديها ع بطنها وساند بدقني ع كتفها الشمال ولازق خدي ف خدها وبحكه ف خدها برومانسية وحب امومه مش شهوة خالص .. قولتلها انا بحبك اووي يا ماما وانتي كل حياتي ومن غيرك مسواش حاجة ولا عمري اقدر ازعلك ابدا ولا اعمل اي حاجة انتي مش راضيه عنها.. قالتلي ياحبيبي انا مني عيني لما اعرف ان ابني كبر وبيحب بنت وعايز يتجوزها ونفسي اروح اخطب لابني زي اي واحده عادية نفسي ف كل دا بس انا ببقي عامله حساب للي بعد كدا هعمل فيه اي.. عرفت بقا الفرق بيني وبينك ف التفكير.. قولتلها معاكي حق انا فكرت بس ف حل طرف البداية ومفكرتش لباقي المشكله.. قالتلي انت دلوقتي بدأت تفهم كويس.. بس لو عايز تتجوزها انا مش همنعك وكمان هناخدلك فيلا جنبا وتعيش لوحدها وانت تعيش معاها او هنا مش هنختلف ف الموضوع دا.. بس لما هي هتتجوزك مش هتتعرف ع اهلك اكتر ومتنساش كمان انها تعرف خالتك وبنتها كويس يعني هيبقي دا مدخل سهل اووي انها تعرف كل حاجه من اولها كمان.. طب افرض فضحت الدنيا مش كلنا هنضيع وكمان العهد هيتقلب علينا وممكن يخلينا ننتحر ونقتل نفسنا.. شوفت بقا اخرة تفكيرك لوحدك كان ممكن يوصلنا لفين… بصيتلها اووي وانا مبهور بتفكيرها وابتسمت وبوست ايديها وقولتلها يخليكي ليا ويديكي الصحه ياماما وحضنت راسي بايديها وشالت ايديها من ع راسي وحطتها ع بطنها وبصتلي برومانسية امومه ودلع زوجه لزوجها وبتقولي وبعدين لو مش خايف علي نفسك ولا عليا خاف علي ابنك اللي ف بطني.. روحت موطي بوشي ع بطنها وبوست بطنها وقولتلها انتي وابني احلي حاجة ف حياتي ومش هاخد قرار بعد كدا غير لما هقولك.. لقيتها حضنتني وقالتلي طيب يالا يا حبيبي ارتااح دلوقتي وهنفكر بعدين كلنا وناخد راي جماعي.. وسابتني وخرجت وانا قومت قلعت هدومي واترميت ع سرير ورووحت ف النوم ولقيتني بقيييت….</p><p></p><p>انتظروني ف جزء جديد</p><p></p><p>الجزء الثالث عشر والأخير</p><p></p><p>وقفنا لما روحت ف النووووم ولقيتني عيل عندي يجي١٤ او١٥ سنه كدا ولابس لبس فرعوني وكاننا ف العصر دا وماشي جوة طرقه ف معبد ولقيت ستاره خفيفه ع باب وقربت وشوفت الملك الفرعوني واقف وامي قاعده ع ركبها وموكيه راسها ولقيته بيقولها</p><p></p><p>الملك الفرعوني: احسنتي فيما كلفتك به</p><p></p><p>امي: امر مولاي الملك</p><p></p><p>الملك الفرعوني: يجب ان يعرف انه ليس مثل اي شخص عادي يحب ان يعرف ان العهد الملكي لا يجب ان يدخل العامه بين طياته</p><p></p><p>امي: ونحن تحت امر مولاي وعلي العهد متعاهدين</p><p></p><p>ولقيت الملك لفت وبصلي وشافني وانا واقف ولقيت امي بصت وشافتني وقالتله.. اسمحلي يا مولاي.. وهزلها دماغه وامي جات نحيتي وبتزعقلي وبتزقني عشان واقف قدام الملك وبتسنط وانا واقف قدامها ومبتهزش ومبعيطش ولا حتي باصثلها وكل عيني ع الملك اللي واقف ومربع ايديه وباصصلي اووي بعنيه وحاسس زي مايكون مبسوط باللي بيحصلي قدامه من امي وحاسس انه معجب بوقتي وصمودي وهدوء رد فعلي وتركيزي معاه رغم كل اللي امي بتعمله فيا.. وسيبتها وجريت وهيا ورايا لغاية لما وقفنا جنب عمود ف المعبد وقالتلي كدا غلط ياحمد.. مينفعش اللي بتعمله.. مينفعش الملك يزعل.. هتدمرنا كلنا.. لازم تكسب ود الملك.. قولتلها انتي اللي طلعتي بتقوليله كل حاجة.. بصتلي وضحكت اووي وقالتلي ياحبيبي هوا عارف كل حاجة اصلا وجابني وقالي ع كل حاجة من قبل انت ما تقولي كلمه وهوا اللي كان بيكلمك بصوتي لما كنا كلنا قاعدين قبل ما خالتك تخبطني وتفوقني.. وانا قدرت اقنعك وهوا اتبسط من كدا وانت كمان حاول تعيش مع الواقع وخلي بالك من اي حاجة واي حد غريب.. قولتلها يعني اعمل اي.. قالتلي رووح ادخل جوه واطلب منه يسامحك وهوا هيسامحك.. وسيبتها وقومت أجري ع جووووه.. ولقيته واقف زي ما هوه ووشه للباب وباصصلي بحزم اووي.. روحت قاعد ع ركبي ورافع ايدي وقايله سامحني يا مولاي… لقيته قالي بصوت تخين ويخوف.. يحب ان تعرف جيدا ما انت عليه ويحب ان تعرف ان لا تهاون ف العهد الملكي.. فهذا فيه هلاك لكل من ف العهد… قولتله لن اخذلك مرة اخري.. قام خد نفس وهدي وقالي لقد سامحتك هيا انهض يحب ان تري شيئا.. وقومت وقفت وحط ايده ع كتفي ودخلت معاه ومشينا ف طرقه ديقه ولقنا باب سحري كدا ودخلني منه ولقينا نفسنا ف اوضه فاضية مفيهاش غير صخرة ف النص ومن فوق منحوته زي الحوض وفيها ميه بيضاااا شفاااافه ووقنا قدام الميه وبنبصلها ولقيتني شايف زي فيلم ف الميه وكان الميه شاشه تلفزيون وشوفت حياة الملك وكانه فيلم تسجيلي وشوفت الملك واخته الملكه وحبهم الاخوي لبعض ومعتقدات القدماء والكهنه اقنعوا الملوك بزواج الاخوات لاستمرار النسل الملكي واستمرت هذه العادات لما وصلت للملك والملكه دول واتجوزا واخته حملت منه وجابوا اولاد وف العهد دا كان فيه طوائف تانية بتظهر وبتحتل بلاد واختلاف ثقافات واديان كمان وكانت البلاد حوالين البلد دي بتحتل وبيغيروا من ثقافتهم ومنها زواج المحارم دا والسلاله الملكيه عبر التاريخ.. ففكر لغاية لما وصل لحل العهد دا وكان من حظ ونصيب جدودي عشان نكمل احنا فيه وملناش اي ذنب بس اهو حصل.. ولقيته عمل البردية السحرية وربطها بدم والكهنه وعدوه ان عده الملكي هيستمر مع اول نقطه ددمم هتنزل ع الورقه وفعلا بعدها بوقت دخل حيوس للبلاد والملك وجنود ماتوا ف الحرب ودخل المحتلين وقتلوا كل حالات الزواج من المحارم وقتلوا كل نسل ليهم ومن هنا اتقطعت العاده دي نهائي ومفضلش غير العهد الملكي اللي مستمر وهيفضل مستمر عبر كل زمان.. ولقيت الفيلم اختفي والميه رجعت تاني وبصيتله اووي وقولتله هي دي حياتك صح.. بصلي وهز راسه بايوة.. وقرب وشه من وشي وقالي يجب ان تعلم جيدا ان مصيرك ومصير من حولك متعلق بين يديك.. يحب ان تعلم حيدا هذا قبل القيام باي خطوه والا مصيرك سوف يكوون مجهووول وقعد يضحك بصووت عالي اووي واانا خوفت وقومت مفزوع م النوم وحسمي كله عرقان فشخ… وقومت وخدت دش ولبست البرنس ورشيت برفان وخرجت وكنت عايز اتكلم مع امي عن موضوع الحلم دا وافهم هوا مجرد حلم وخلاص ولا حقيقه.. وروحت ع اوضتها وخبطت وفتحت ولقيتها نايمه ع سريرها بس صاحيه.. ودخلت قعدت جنبها وبصتلها وقولتلها ماما كنت عايز اكلمك ف حاجة كدا محيراني شوية.. لقيتها بصتلي وابتسمت وقالتلي انت صحح.. بصيتلها وسهمت وقولتها هاااه.. قالتلي اللي عملته صح.. قولتلها هوا اي دا ياماما.. قالتلي انك راضيت الملك ومزعلتوش منك.. بصيتلها اووي وسهمت فششخ مش مصدق انا صاحي ولا لسه نايم ولقيتها مدت ايديها تحت البرنس وقرصتني بحنيه من راس زبي وقالتي انت صاحي مش نايم ياحبيبي.. وانا اتنفضت لورا كدا لما قرصت راس زبي.. وقولتلها اصللل ااااا انناااا كنتت لسسه حاايي اساالككك ع الححللم داا لقيتتك بتقولي صح.. هوا انتي بجد كنتي معايا ف الحلم يعني شوفتيه زي منا شوفته.. قالتلي ياهبل يابن الهبله مهو قبل ما يجيلنا كان مع جدودك ومن بعدهم اهلك وانت بعدهم ومن بعدك عيالك وعيال عيالهم وعيال عيال عيالهم لغاية لما الدنيا تنتهي ساعتها بس يبطل العهد.. فهمت ياحبيبي.. بصيتلها اووي وتنحت وبدئت اعقل الموضزع اكتر.. لقيت امي قامت بوسطها شوية وسندت بكوعها ع سرير وبصتلي وقالتلي بص ياحبيبي انا عارفه انك بتحب يبقي معاك اكتر من واحده وبتحب تعيش جو مع كل واحده شوية وانا معنديش اي مشكله من دا ع فكرا ولا هوا كمان عنده مشكله وبتغمزلي وقصدها ع الملك الفرعوني.. قالتلي ولو عايز تجيب واحده معاك هنا ف البيت وتبيتها ف اوضتك وتنام معاها براحتك بردوو مفيش مشكله لما يبقي معاك واحده وحايبها ابقي اتصل بيها وانا اخليلك الحو ع الاخر واخلي كل واحده ف اوضتها متخرجش منها وحتي لو صوتها كان عالي ولا كاننا سمعناها والصبح هنسلم عليها وهنضايفها ومش هنسالها ع اي حاجة بس اهم حاجة انك تحفظ العهد وتصونه.. بصيتلها وقولتلها حاضر يا ماما وحضنتها وبوستها من خدها ونيمتها وغطيتها وطفيتلها النور وخرجت وقفلت الباب ورايا وروحت اوضتي ودخلت قعدت ع سرير ولقيت تليفوني بيرن وببص ولقيته دودي جوز مي ومكانش ليا نفس ارد بصراحه ومخي كان مشوش فا سيبت التليفون جنبي لغاية لما سكت وبعدها لقيت رنه ماسيج ومسكت فوني ولقيته باعتلي ع الواتس وبفتح الواتس ولقيته فرحاان وبيقولي ان مي مراته حامل واتاكد لما راح استلم التحاليل.. احااا انا شوفت الماسيج دي وفهمت ع طوول ان اللي ف بطن مي دا ابن بيدوو.. روحت باعت لبيدو ع واتس وقولتله افرح ياخول البت مي مرات دودي اللي كنت قاعد عندهم يوم الموضوع ايااه طلعت حامل وشكلك انت ابو اللي ف بطنها.. لقيته بيقولي طيب هيحصل مشكلة ولا اي وحسيته خااف.. قولتله اطمن هما مبسوطين اووي وقافين بوقهم وانت اقفل بوقك.. قالي انا مش هفتح بوقي وهمسح الموضوع كله من دماغي.. قولتله يبقي احسن بردوو.. وقولتله ابقي سلملي علي امك عشان وحشتني… قالي تعالي انت سايبها بقالك شوية وهيا كل يوم هاريه نفسها لغاية لما تجيب.. قولتله خلاص هبقي اجيلها قريب وبالمره نخلصلك ف موضوع جوازك من هناء.. قالي يارييت.. قوبتبه هيحصل متقلقش.. روحت باعت لدودي وقولتله مبروك لقيته بيتصل عليا فا اتريت ارد.. الوو ازيك ياحبيبي عامل اي.. قولتله.. تماام ومبروك حمل مي.. قالي مش مصدق بجد انا فرحاان اووي.. قولتله انت طبعا قبل اي حاجة عارف مي حامل من مين صح.. قالي ااه من بيدو انا عارف ومي كمان عارفه وعادي مش مشكله مهو كدا او كدا كان هيحصل وبعدين كدا كان جوز اختي رسمي ف يوم م الايام وضحك بلبونه وانا قولتله ماشي يالبوة يالا سلام.. وقفلت معاه وجات كلمه دا كان ف يوم م الايام جوز اختي رسمي وقلت احااا لو دودي دماغه توديه انه يفكر يستغل بيدو بالحكايه دي وان مراته حبلت من بيدو وهوا كان متجوز سوسو اخته وفيه ورقه طلاق رسمي وبعدين فوقت كدا وقولت اي ياعم الكلام الكبير دا دا دودي لبوة خالص واخره يفلقس بس الكلمه فضلت شاغله بالي شوية… ودخلت اوضتي وكملت نووم وصحيت تاني يووم لبست وظبطت نفسي وقولت هطلع ع ام بيدوم بقاا ونخلص حكاية جواز بيدو من هناء وفعلا روحت وخبطت وفتحتلي ام بيدو وشافتي واترمت ف حضني وبتبوس فيا بجنون وتقولي وحشتني اووي اووي ياحبيبي وشدتني ودخلت وقفلت الباب وقالتي بقا كدا متسالش عليا هو انا مبوحشكش قولتلها بتوحشيني طبعا وعشان كدا جيتلك.. قالتلي وانا مستنياك بقالي كتير وكل يوم اهري نفسي لغاية لما اجيبهم ع نفسي واصبر نفسي واقول بكرة يجي ويريحني.. قولتلها اومال فين بيدو.. قالتلي اهوه لسه داخل اوضته وندهت عليه وخرج شافني وسلم عليا وقولتله اهلا اهلا ياعريس وهوا ضحكت واتكسف روحت قايل لامه مش هنخلص بقا ف موضوع الواد.. قالتلي انهارده هكون عندهم واحدد المعاد عايزة افرح بيه بقااا.. وهوا فرح من كلام امه وحضنها وهيا فرحت لفرحته.. وقعدنا شوية نتكلم وقالتلنا انا هقوم البس واروحلهم قولتلها لا خدي بيدو معاكي كمان عشان يبقي رسمي بقااا.. وفعلا بيدو وامه لبسوا وقولتلهم انا هستناكوا هما لما تيجوا ومسكوا فيا اروح معاهم ومردتش وقولتلهم خليها ف الفرع احسن.. ونزلت هيا وبيدو ورايحين لبيت هناء وطلعوا وانا واقف ف البلكونه ولقيت شيرين اخت هناء نازله من بيتهم جري رايحه للمحل وشوية لقيت هناء خارجه تجري م المحل ورايحه بيتهم وشيرين كانت قالتلها ان ام بيدو وبيدو عندهم ف البيت بيطلبوا ايدها وكدا وهيا راحت عشان تلبس وتتزوق وتقابلهم وانا واقف ف البلكونه زي منا لقيت هناء خرجت م المحل ووقفت ف الشارع ورفعت وشها وبصتلي وضحكت روحت ضحكتلها وشاورتلها تطلع وقولتلها البيت فاضي كلهم عندكوا وبصيت يمين وشمال وقامت رايحه قفلت باب المحل ودخلت البيت ع طوول وانا فتحت الباب وهيا طلعت ودخلت بسرعه وقفلت الباب وراها وحضنتها وقالتلي وحشتني اووي قولتلها وانتي اكتر قالتلي دا طنط وابنها المايع دا عندنا عشان يخطبوا اختي.. قولتلها منا اللي باعتهم عشان نقرب اللي بينا وبوستها ع شفايفها وهيا مندمجه معايا وبتبصلي بكل لبونه وتقولي خايفه يجوا فجاه ويشوفني كدا.. قولتلها متخافيش هنخلص قبل ما ييجوا وفعلا سابت نفسها وانا فرشتها وهيا ساحت واهاتها بقت طالعه وخدتها ع سرير ام بيدو وقلعتها ملط وقلعت انا كمان ملط وهناء مسكت زبي زي الشرقانه تمص فيه بغل وجوع وانا صوابعي مش سايبه كسها فرك ولعب وهيا بتتلوي وكسها عمال ينزل ف ميته وغرق سرير ام بيدو ونامت ع بطنها وفشخت طيازها بايديها وقالتلي يالا مش قادرة ارحمني بقاا ونمت عليها ودخلت زبي ف كيزها وبقيت بنيك فيها وبقولها هنيكك ع سرير اختك بعد الجواز وهياا ااهاااه امم يارييت.. قولتلها وهنيك اختك معاكي وتبقوا شراميط زبي انتوا الاتنين وهيا هاجت من كلامي وبقت تتلوي وتنطر شهوتها لغاية لما نطرت لبني ف طيزها وريحتها وهيا ارتاحت وقامت قعدت ع سرير وبتجيب لبسها وبتلبس ولبني نازل من طيزها ع سرير وبهدله اكتر ما هوة متبهدل ولبست وباستني ونزلت وانا قعدت شوية ع سرير زي منا ملط وشيرين نازله ع سلم ماشية وام بيدو وبيدو طالعين ع سلم وشافوها وشافتهم وام بيدو استغربت هيا كانت ف البيت دا بتعمل اي وسلمت عليها وقالتلها عقبالك يا حبيبتي خلاص ابني خطب اختك من ابوكي وهننزل بالليل نجيب الدهب ونلبسه لاختك وشيرين فرحت وسلمت ع ام بيدو ونزلت جري وام بيدو مستغربه من تصرفات شيرين وطلعت وفتحت الباب ودخلت بتدور عليا هيا وبيدو وبصت لقتني ف اوضتها نايم ع سريرها ملط.. قامت بصت لبيدو وقالتله خليك هنا شوية وضحكت وبيدو بصلها وقالها خدي راحتك يامامي.. وام بيدو دخلت اوضتها وبتقلع هدومها ملط وبتقولي اخيرا اتلميت عليك انا مش هسيبك غير لما اصفي بتاعك كدا جوايا واشبع وقربت م السرير وبتحط ايديها وبتسند وتقعد وايديها جات ع مكان شهوة شيرين ولبني اللي نزل من طيزها.. وقالت اي دا.. ورفعت ايديها بتشمه وبتدوقه وبصتلي وقالتلي انت كان معاك حد هنا.. قولتلها حد زي مين يعني.. قالتلي معرفش بس الريحه دي والطعم دا شهوة واحده ولبنك معاهم.. قولتلها طيب وانتي شايفه اي.. سكتت شوية ولفت ومبرقه وبصالي وبتقولي اوعي يكون اللي ف بالي صح.. قولتلها اي هو اللي ف بالك بقاا.. قالتلي هيا شيرين اختك هناء كانت هنا معاك صح.. قولتلها ااه صح.. بصتلي وقالتلي طب من امتى بينكوا دا وازاي وانا معرفش.. قولتلها مش لازم تعرفي كل حاجة عني كفاية اني معاكي وبس وبعدين هو انا لو ليا علاقات تاني دا ميزعلكيش ولا اي.. قالتلي انا بغير عليك ومش عايزة واحده تاني تشاركني فيك.. قولتلها دا بقا يزعلني احنا بنحب بعض وبنبسط بعض بس مبنخنقش بعض ولو فضلتي كدا هنسي كل اللي بيني وبينك نهائي فاهمه.. لقيتها جابت ورا وقالتلي لا ياحبيبي براحتك براحتك بس متبعدش عني وكمان لو عايز تجيبها اي وقت هاتها براحتك هو انت يعني ضربتها ع ايديها دي هيا اللي بتجيلك.. بصتلها وقولتلها عجبتيني.. بصتلي وقالتلي طيب قولي هيا ليه بنت ولا انت يعني فتحتها.. قولتلها متخافيش لسه بنت انا بريحها من ورا بس.. هديت شوية وقالتلي بنات اليومين دول بقا يتخاف منهم اووي وضحكت وانا قلبتها ضحك وقولتلها بس انتي الخبره بردوو وقعدت اهزر معاها لغاية لما عملت معاها ٣ وموتها خالص وهيا بقت مش قادرة تقوم او تضم وراكها من كتر ما كسها اتهري وقومت وسيبتها وقولتلها انهارده هتاخدي بيدو وتجيبوا الدهب بقا عشان تبقي خطيبته رسمي ويخرجوا سوا وقالتلي من عنيا يا حبيبي وسلمت ع بيدو وسيبتهم ونزلت مبسوط ان ام بيدو بدئت تتحرر وتبقي فري عشان بعد كدا يبقي اي حاجة تشوفها عادي بنسبالها.. وسيبتهم ونزلت وانا ماشي لمحت د. مارينا ف الصيدليه ومردتش اروحلها عشان متفكرش اني رايحلها عشان الفلوس اللي دفعتهالها ومعدي من قدام الصيدليه ولقيتها بتنده عليا روحت راجع وادخلها و**** عليها وهيا قالتلي يعني معدي من قدامي ومدخلتش تسلم عليا زي عادتك اي خلاص مبقتش اوحشك.. قولتلها انتي بتوحشيني وانتي قدام عيني بس معلش مخدتش بالي المرة دي ومشيت.. بصتلي بنظرة خلتنى ادوب من حلاوتها.. وقالتلي انا عارفه انك اتحرجت تدخل عشان الفلوس بتاعتك اللي دفعتها.. قولتلها متقوليش كدا مفيش بيني وبينك فلووس.. قالتلي ياحبيبي انا معايا فلوس بس عامله وديعه كبيرة ومعاد استحقاقها كمان ٣ شهور وهوا مش قادر يستني وفضل يزن وعايز فلوسه زي ما انت شوفت كدا.. وكلها كام شهر واخد الوديعه وارجعلك فلوسك.. قولتلها وانا مش عايزهم انا كفاية عليا اني اشوفك بس كل يوم.. قالتلي هتصدقني لو قولتلك ان كلامك دا بخليني احس اني عايشه.. انت بجد خليت لحياتي معني.. قولتلها انتي اللي وصف لكل المعاني الجميله.. واتكسفت وبصت لتحت ووشها احمر وقالتلي طيب انت فاضي بكرا.. قولتلها ولو مش فاضي افضالك يا روحي.. ضحكت وقالتلي طيب بكرا اكليل مارينا بنت اختي انت فاكرها صح.. قولتلها طبعا فاكرها.. قالتلي بكرا دخلتها ياسيدي وهنعمل الاكليل ف الكنيسه ونطلع ع الفندق نحتفل هناك وكمان حاجزة ليله مبيت ف الفندق.. قولتلها يعني هي وعريسها هيبقوا ف اوضه وانا وعروستي ف اوضه وغمزتلها وطبعا قصدي عليها هيا.. قامت اتكسفت اووي وقالتلي اي دا لا طبعا انت مجنون.. قولتلها معذور ما جمالك وحلاوتك جننوني.. قالتلي لا هبقي انا وجوزي ف اوضه وحجزلك اوضه جنبنا وتقضي يومين ف الفندق وتتبسط.. قولتلها انا هبقي مبسوط عشان هبقي جنبك بس وشايفك دايما قدام عنيا.. قالتلي بس بقاا كفاية كلام حلو مقدرش ع دا كله.. قولتلها الكلام بس بيحلو عشان طالع ليكي.. وقولتلها خلاص بكرا هستناكي تكلميني بقااا عشان نروح سوا.. قالتلي انت بكرا تطلع علي كنيسه.. اللي ف… وتحضر معانا الاكليل وبعد كدا هنطلع ع الفندق وهناك هتلاقيني حجزالك اوضه باسمك.. قولتلها تمااام وسيبتها ومشيت روحت وقعدت معاهم وسيبتهم وطلعت اوضتي انام وشوية لقيت هبه بتخبط عليا ودخلت.. سلمت عليها وقعدت جنبي وقالتلي مالك ياحمد انت مبقتش معانا زي الاول من بعد ما بقينا اغنيا وسكنا ف القصر.. ياحمد اوعي يكون موضوع ايمان شاغلك وحبيتها زي ما ماما قالت.. قولتلها بصي ياهبه انا اتشدتلها بصراحه بس فهمت ان مينفعش اتجوزها وتخش بينا عشان وضعنا.. هقولها اختي حبلت من مين طب وفين جوزها وبعدين دعاء جارتها طول عمرها هتقولها اي وحبلت منين وفين جوزها واتجوزت امتي بردوو.. فهمتي.. قالتلي فاهمه كويس بس انا عيزاك ياحمد انا حاسه اني وحيده بالرغم انك جنبنا بس احساسك مبقاش معانا زي الاول.. خليك ياحمد معانا عشان ولادنا اللي جايين.. وحطت ايديها ع بطنها.. روحت حاضنها وقولتلها انتوا وولادي احلي حاجة ف حياتي ولا يمكن اي حاجه تخليني ابعد عنكو او اخسركو.. حضنتني وقالتلي يخليك لينا يا حبيبي.. وبصتلي بدلع وقالتلي يعني اختك حبيبتك موحشتكش.. قولتلها وحشتني اووي اووي.. واندمجنا ف بوسه رومانسية كلها حب وطبعا كملت بنيكه كلها دلع وشوق واهات ونمنا ف حضن بعض للصبح وقامت الصبح عادي خرجت من اوضتي ورايحه حمامها تستحمي ولقيت امي وخالتي ف وشها.. بصولها وضحكوا وقالولها كنتي بايته ف حضنه يابت.. قالتلهم اااه وكمان اتبسطنا وسيبوني بقاا اروح استحمي احسن جسمي ملزء من معركه امبارح وطلعطلهم لسانها وضحكت ومشيت وهما ضحكوا ع طريقتها وكلامها ونزلوا كلهم وطبعا نزلت انا بعد كدا وقعدوا البنات يناقروا ف بعض ويقولو اشمعني هبه واحنا كمان اخواتك وعايزينك زيها وعشان اخلص م الصداع قولتلهم خلاص كل واحده فيكم هيبقالها يوم وهما فرحوا وطلعوا لسانهم لهبه وقعدوا يضحكوا وخلصت فطار وقولتلهم انا رايح مشوار وسيبتهم وطلعت لبست وخرجت خدت تاكسي وروحت لمحل البدل بتاع جوز د. مارينا بس المرة دي روحت لوحدي ودخلت سلمت ع جوزها وهوا افتكرني وسلم عليا وقالي اي عايز بدله.. قولتله اشيك بدله عندك عشان عندي فرح حد مهم اووي.. قالي دا انهارده فرح مارينا بنت اخت المدام.. قولتله بجد الف الف مبروك.. قالي تيجي تشرفنا بقااا.. قولتله معلش اعفيني انا بردوو محدش يعرفني ومش هينفع وكدا وهوا حلف وقالي ازاي بقاا وقاام بنفسه جابلي بدله شيك اووي اووي وقالي قيسها وقيستها وطلعت مقاسي بظبط وقولتله دا انت شاطر عرفت مقاسي بسرعه قالي ما خلاص بقاا مهنتي وبعرف ابمقاس من اول مره وانا عرفت مقاسك م المرة اللي فاتت.. قولتله تمام حسابها اي.. طلع الاله الحاسبه وقالي هعملك خصم عشان انت مش غريب قولتله لا من غير خصم بقا المرة دي هدفع تمنها بالكامل وطلعتله الفيزا وسحب تمن البدلة من غير الخصم وقالس خلاص هستناك تيجي انهارده قولتبه هاجي عشان خاطرك انت بس.. ضحك وقال تسلم.. خلاص انا هتحرك انا ومارينا مراتي ع الكنيسه الساعه ٧ لو حابب تيجي معانا ماشي.. قولتله مش عايز اضايقكوا بس.. قالي ياراجل متقولش كدا وقالي هينتظرني الساعه٦ ف المكان.. قولتله تمام هبقي جاهز ومستنيك وسيبته ومشيت وروحت ظبطت شعري ودقني وبقيت ولا العريس وروحت وشافوني داخل مروق ع نفسي وف ايدي البدله وكلهم جريوا عليا وقالولي فرجنا ع البدله وسيبتهالهم وطلعت اوضتي ودخلت الحمام بتاعي استحمي وشوية سمعت صوت ف اوضتي ولقيت باب الحمام بيخبط.. قولت مين لقيت امي بتقولي انا ياوااد هيكون مين يعني.. قولتلها ما كلكوا بتدخلوا عادي خلاص وضحكت وفتحت الباب وواقف ملط طبعا وكنت لسه هحلق شعرتي وامي بصتلي اووي وبصت للصابون ع شعرتي والمكنه ف ايدي وقالتلي ولااا انت هتتجوز ولا اي.. دي مش بدله حد معزوم خاالص دي بدله شيك اووي ومجهز نفسك وبتحلق من تحت كمان هو انت هتتجوز يامنيل.. قولتلها متخافيش انا معزوم بس.. بس دي ناس هاي اووي ولازم اكون شيك بس انا اقتنعت بكلامك خلاص ومش هيبقي ف حياتي غيركو.. قامت امي حطت ايديها ع صدرها وخدت نفس وقالتلي طمنتني.. قولتلها في حاجة تاني ولا ادخل اكمل حمامي.. وهيا حست اني اضايقت.. قامت دخلت الحمام وقالتلي تعالي احميك زي زمان وانت صغير ومسكت الليفه وبقت تحط شاور وتدعك جسمي اووي اووي وتنضف اووي لغاية لما وصلت لزبي قالتلي ناولني المكنه ياواد لما انضفك.. قولتبها بلاش لتعوريني ومبقاش نافع تاني وضحكت وهيا ضحكت وقالتلي ناولني المكنه وبطل غلبه ياوااد.. واديتها المكنه وبقت بتمسك زبي وتحلق الشعر وتمسك البضان وتحلقها وخلت زبي وبضاني نضاااف اووي وطبعا زبي وقف ف ايديها وهيا بصتله وبصتلي وضحكت وقالتلي هوا بتاعك دا مش هيتهد يا واد بيقف ف ايد امك.. قولتلها ايدك حنينه اووي عليه وهيا فضلت تدعك فيه كانها بتضربلي عشرة وانا مبقتش قادر.. قولتلها كفاية ياماما سخنتيني كدا.. قالتلي خلاص نزلهم وارتاح.. قولتلها طيب متريحني انتي بقاا.. قالتلي ياواد بس اتكسف حد يدخل من اخواتك او خالتك يشوفك وانت معايا.. قولتلها ما بطنك قدامك اهيه وخالتي بطنها زيك وكله عرف خلاص وبقيتوا زي اخواتي.. قالتلي بردوو اتكسف يشوفوني معاك.. قولتلها طيب وطي واسندي ع الحمام وانا حطه فيكي وانزلهم.. وقالتلي طيب اخلص بسرعه بقاا وقامت وطت وسندت بايديها ع الحمام وانا رفعت جلابيتها وبقيت بفرش كسها بزبي وروحت مدخله ف كسها من ورا وماسك وراكها بايدي ونازل ترزيع ف كسها وهيااا اااه اااه احمد براحه اااه احمد اهدي شوية هتسقطني كدا.. اااه اوووف يخربيتك بتاعك بيدب اووي فيا من جوا اااه امممم اييي وضمت وراكها اووي وكسها قفش ع زبي وجابت شهوتها وانا بنيك فيها زي منها وهيا اهاتها عاليه لغاية لما نطرت لبني ف كسها وهديت وهيا قامت وزبي طلع من كسها ولقيتها مسكته ونزلت فيه مص ونضفته م اللبن وميه شهوتها وقالتلي خلاص هديت كدا.. قولتلها مش قوي هعتبر دي تصبيرة بس.. وهيا ضحكت وقالتلي بس ياوسخ يالا كمل حمامك بقااا وخرجت وانا كملت حمامي وخرجت لقيت البدلة ع السرير وامي كانت جابتها ف ايديها وهيا طلعالي ولبستها وسرحت وبقيت شياكه خالص وشريت برفاان غالس كنت شاريه وكان خلاص الوقت جري.. ونزلت وشاغوني كلهم وقالولي اي الشياكه دي انت مز اووي وقعدوا يعاكسوني وانا قولتبهم بؤدوو مش هقعد انا نازل وسيبتهم وخرجت ركبت تاكس يوديني للمكان وانا ف الطريق لقيت تليفوني بيرن ولقيتها د. مارينا بتقولي انت فين قولتلها ف الطريق.. قالتلي طيب يالا انا مستنياك انا وجورج عشان تيجي معانا ف العربيه.. قولتلها خلاص انا قربت عليكو دقيقه وهبقي عندكو.. وقفلت ووصلت طبعا وقابلتهم وسلمت عليها وكانت زي القمر وعامله شعرها وحاطه ميكب ولابسه فستان كب وبزازها كلها قابه بره الفستان وفستانها طبعا وهيا قاعده فوق ركبها وفخادها ورجليها منورة اووي وركبت ف الكنبه اللي ورا وهيا جنب جوزها وطول الطريق بنتكلم ونهزر وعيني باصه ف عنيها ف المرايا وتبص وتضحك وانا بيص واغمزلها وجوزها طبعا مشغول بالسواقه وبيتكلم معانا لغاية لما وصلنا الكنيسه ونزلنا ودخلنا القاعه ولقينا طبعا قرايبهم وقرايب العريس وكلهم طبعا لبسهم يهيج الحجر واللي راح افراح مسيحين ف كنيسه هيعرف كويس هما بيبقوا عاملين ازاي.. ودخلت طبعا معاهم ومعرفش حد غيرهم والبنات ف الكنيسه ولبسهم الفاجر هيجني اووي بس قولت مينفعش اعمل اي موقف ولازم اخلي بالي اووي.. ودخلنا القاعه وملاحظ شله بنات كدا كل شوية يبصولي اووي وبيضحكوا سوا وانا ببصلهم عادي وبضحكت كدا مجامله لغاية لما دخل القسيس وعمل مراسم الاكليل وخلص وكله بقا بيزغرط وبيطلع يتصور معاهم ويباركلهم وجات د. مارينا شدتني من ايدي وقالتلي تعالي نطلع نسلم عليهم ونتصور معاهم.. مشيت معاها وطلعنا عندهم واول لما دخلنا لقيت مارينا بنت اخت د. مارينا بتبصلي اووي وانا داخل مع خالتها.. وروحنا وهيا سلمت ع العريس وحضنت بنت اختها اووي وسلمت عليها وباركتلها وعرفتني بعريسها وقالتله د. احمد.. وطبعا هوا افتكرني دكتور زيها وكدا وسلم عليا وانا سلمت وباركتله وسلمت ع مارينا اللي كانت فعلا قمر اووي وقولتلها مبروك وهيا قالتلي يبارك فيك.. ونزلنا وخارجين م القاعه ولقينا شله البنات بؤدوو بيبصولي اوووي وبيضحكوا وانا بصتلهم وضحكت وقولت شكلهم واقعين واهو يوم ويعدي واهيص وخلاص.. ود. مارينا خدت بالها مني ومن البنات وقامت جات نحيتي وحطت ايديها ف ايدي وقالتلي مش يالا بقاا يا حبيبي عشان نروح ع الفندق وانا قولتلها يالا واحنا راحين للعربيه قامت قرصاني ف دراعي وقالتلي لم نفسك شوية.. قولتلها هو انا عملت حاجة.. قالتلي عينك اللي عايزة يتدب فيها رصاصه دي بتبصبص للبنات.. قولتلها دا هما مش انا.. قالتلي ولو بردوو متبصلهمش.. قولتلها بتغيري عليا ولا اي.. لفت وشها وبصتلي وقالتلي انت مش عارف يعني.. قولتلها منا بدور يمكن الاقي واحده اجمل منك بس عيني مش شايفه غيرك انتي اجمل واحده.. لقيتها ضحكت باعجاب كدا وقالتلي طيب يالا عشان جورج مستني بالعربيه.. وروحنا وركبنا معاه وطلعنا ع فندق مشهور اووي ع النيل ودخلنا الفندق والزفه قابلتنا وزفوا العرسان لقاعه الفندق اللي فيها الفرح وانا روحت ع الريسبشن وسالت ع الغرفه المحجوزة باسمي وطلع فعلا في غرفه باسمي والموظف قالي انه الحساب متسدد كمان وروحت ع القاعه ودخلت والاغاني اشتغلت ولقيت كميت ستات وبنات ولبسهم الفاحر ونازلين هز ورقص وجسمهم كله يعتبر باين وكانها حفله جنسية وطبعا انا قومت ارقص وافك شوية ولقيت شله البنات قاموا يرقصوا معايا وطبعا فرح وكله هايص ومحدش مركز مع حد وانا بقيت برقص والبنات بيهزوا لحمهم قدامي وانا هيجت عليهم اووي والرقص بقاا حك فيهم وهما يحكوا فيا ود. مارينا مركزة اووي معايا وقالبه بوزها والاغنية خلصت ونزلت من ع البيست وراجع ع الترابيزة ولقيت د. مارينا مكشرة.. قولتلها بصوت واكي حنب ودنها.. هو القمر بتاعي اي اللي مزعله.. لقيتها لفت وبصتلي وقالتلي يعني مش عارف.. قولتلها وغلاوتك ما اعرف.. قالتلي كنت مبسوط انت وانت بترقص مع البنات.. قولتلها يخربيت غيرتك دي ياقلبي انا برقص عادي وبعدين لو زعلتي مش هرقص تاني غير معاكي انتي وبس لقيتها اتكسفت وبصت للفرح وابتسمت وبقت تسقف وخلاص الفرح قرب يخلص والدي جي شغل الطبله والبنات والحريم قاموا يهزوا سوا وطبعا لقيت د. مارينا قامت وبقت هيا كمان ترقص وكانت بترقص حلو اووي وبتقسم كمان وجسمها فاجر احااا وخلصت الطبله وشغل مزيكا سلووو قامت د. مارينا جات لجوزها وقالتله متيجي نرقص سلو.. بصلها وضحك وقالها هرقص ازاي بكل دا وكبعا هوا تخين فشخ وبيشاور ع كرشه وجنابة اللي مدلدله وهيا نفخت وقعدت.. وقالت هوووف ومضايقه.. رروحت قايلها ترقصي معايا.. بصتلي وقامت وشدت ايدي وقالتلي تعالي وقومت ارقص معاها وحوزها قاعد مكانه عادي محنا خلاص بقينا معرفه ومعترضش.. وحضنا بعض وبقينا بنرقص سلو وعيني ف عنيها وكل شوية اعاكسها واقولها عسونك دي اجمل عيون وانتي اجمل واحده ورقصك كان احلي رقص ف الفرح وهيا طبعا مبسوطه فشخ وخلصت المزيكا وبدء مزيكا زف العرسان وطلعوا اوضتهم وانا و د. مارينا وجوزها طلعنا واوضتي كانت لازقه ف اوضتهم ودخلوا اوضتهم وانا دخلت الاوضه ولقيتها شيك فشخ ودخلت فتحت البلكونه ومنظر النيل يجنن بالليل وقلعت بدلتي ودخلت الحمام خدت دش وملقتش غير برنس ولبسته وقعدت شوية وقومت اقف ف البلكونه شوية وخرجت والبلكونات كلها حته واحده وفاصل بين الاوض قصرية زرع بس ووقفت شوية وسمعت صوت د. مارينا ف اوضتها هيا وجوزها وبتقوله.. اي ياجورج انت بقالك كتير ملمستنيش انا ست وليا مشاعري يا اخي حرام عليك انت اي مبتحسش وصوتها عالي وبتزعق معاه وانا واقف مبقتش عارف اتصرف ازاي وقولت انا ملييش دعوة احسن وبعد شوية زعيق لقيتها خارجه البلكونه مخنوقه وبتنفخ ولابسه برنس ومسكاه بايديها وبتلمه بايديها وبتقفله ع جسمها وهيا خارجه وبصت لقتني واقف ف البلكونه قامت بصتلي وهيا وشها مكشر اووي ومضايق ونفخت وقالت اووف دي حاجة تقرف ودخلت وسابتني وانا مجرد ما عملت كدا اضايقت اووي من نفسي وخصوصا اني متكلمتش ولا قولتلها اي حاجة وحسيت اني اتهانت.. روحت داخل اوضتي وقالع البرنس ولابس بدلتي ونازل وعملت خروج وقلتلهم يرجعوا حساب اليوم الباقي للي حجزلي ومشيت م الفندق ونزلت اتمشي شوية وحاسس اني مضايق اووي م اللي حصل وطلعت ع بيت ام بيدو معرفش ليه بس حسيت اني عايز اروحلها وروحت خبطت وفتحلي بيدو وفرح اووي لما شافني وحضني وقالي انت وحشتني اووي.. زقيته ودخلت قعدت.. بصلي وقالي مالك شكلك زعلان.. قولتله لا مفيش مخنوق بس شوية.. قالي طيب اقولك ع حاجة تفرحك.. قولتله قوول.. راح رافع ايده وفيها الدبله وقالي اتخطبنا خلاص.. قولتله مبرووك.. قالي مش فرحانلي.. قولتله معلش مضايق شوية.. لقيته جه قعد جنبي وبيهزر وبيقولي طيب اتصل علي هناء تيجي تفرفشك شوية وضحك.. قولتله بس ياعبيط انت ولما حد يشوفها داخله البيت يقول اي.. قالي ياعم بهزر معاك.. قولتله ماشي.. وسالته ع امه.. قالي انها نزلت تشتري طلبات للبيت وجاية قولتله خلاص انا همشي ولما تيجي سلملي عليها ووسيبته ونزلت روحت ع بيتنا ودخلت وكانوا كلهم دخلوا اوضهم يناموا وانا كلعت اوضتي ونمت وصحيت تاني يووم الصبح وكنت خلاص هديت وبقيت احسن وفهمت ان مفيش احسن من عيلتي وانهم هما اللي المفروض اعيشلهم فعلا.. ونزلت لقيتهم صحيو وبيجهزوا الفطار وانا نزلت اهزر معاهم واضحك وهما مبسوطين اووي اني معاهم وخلصنا فطار ولقيت تليفوني بيرن وببص لقيت رقم د. مارينا وتقريبا عرفت اني مشيت من ادارة الفندق وسيبتها ترن ومردتش ولما الرنه خلصت قفلت تليفوني خالص وسيبته وكملت يومي مع عيلتي وعملت احلي نيكه مع كل واحده من اخواتي مرة وحسيت قد اي بالسعاده معاهم وعدي اليوم كله وانا قاعد ف وسطيهم ونمنا وتاني يوم قومت لبست وقولت انزل اروح اشوف الشركه اللي اخدتها من جوز سوسو عشان بقالي كتير مروحتش.. وفعلا لبست وروحت هناك والموظفين قابلوني كويس ورحبوا بيا ودخلت المكتب قعدت والمدير جابلي الاوراق وقالي كل حاجة ماشية كويس والارباح كمان وقولتله يصرف شهرين مكافئه لكل الموظفين ف الشركة لمجهودهم.. وقولتله عاوزين نعمل مستشفي كبيرة ع مستوي عشان تخدم الموظفين وكمان نتعاقد ع صيدليه ادوية كبيرة ونكبر نشاط الشركة وقالي تمام يافندم.. وخد الاوراق وخرج وانا قعدت ع الكرسي وقولت لنفسي لازم ابقي كبير ف سوق الدوا كمان وهوريكي يا مارينا انا لما بزعل ببقا اي.. وشوية لقيت تليفوني بيرن بس رقم.. ورديت ولقيت صوت بنت بتقولي ايوة يا أ/احمد.. قولتلها مين.. قالتلي انا صديقه د. مارينا وهيا بلغتني اني اكلمك وعلي فكرا هيا تعبت وف مستشفي… ياريت تروحلها هيا قيلالي ع اللي حصل وع فكرا تعبها دا بسبب انها زعلتك ومقدرتش تستحمل ووقعت ونقلناها المستشفي.. سلام.. وقفلت وانا قعدت شوية وقولت احا بقا اي شغل ٣ اعداي دااا.. وقررت مروحلهاش بردوو ونزلت م الشركة وطلعت ع بيت ام بيدو وحسيت وقتها هيا قد اي بتحبني بجد ومتقدرتش تعمل اي حاجة تزعلني وفعلا روحتلهم وهيا قابلتني وباستني وخلاص بقا عادي انها تبوسني وتحضني او اكتر من كدا قدام ابنها بيدو وطبعا هيجنا سوا ونيكتها وقالتلي انها اتفقت ع جواز بيدو من هناء بعد شهرين وكان عدي منهم شهر وقولتلها هيتجوزوا فين.. قالتلي هنا ف شقتي والشقه زي ما انت شايف كبيرة وانا قاعده لوحدي وقولتلها طيب لما هتوضبي الشقه هتقعدي فين.. قالتلي هبقي اقعد عند اختي ف البلظ شوية لغاية لما الشقه تجهز ويتجوزا كمان وابقي اجي بعد كدا لما يشبعوا شوية من بعض.. قولتلها لا انتي هتيجي تعيشي مغانا ف بيتنا.. قالتلي لا ميصحش وامك تقول اي.. قولتلها احنا خلاص عندنا بيت كبير وفيه اوض كتير وانا قولت خلاص مش عايز كلمه تاني.. قالتلي طيب اللي تشوفه.. قولتلها خلاص يالا لمي هدومك وهدوم بيدو وهنطلع ع بيتنا وتقعدوا معانا لغاية لما البيت يتوضب وانا هكلم ناس توضبلكم الشقه وتبيضها كمان وتفرشها.. وبقيت انا وهيا وبيدو بنجهز الشنط وخلصنا واخدتهم ف تاكس وطلعنا ع بيتنا ودخلتنا وهيا شافت القصر وانبهرت بيه وقالتلي اي العز دا قولتلها انتي هتحسديني ولا اي انا ورثت بس وضحكت وهيا ضحكت ودخلنا وطبعا قابلت امي واخواتي وخالتي وسلمت ع امي وامي سلمت عليها وبصت للشنط وانا قولتلها بيدو وامه هيقعدوا معانا كام يوم لغاية لما بيتهم يتوضب عشان بيدو هيتجوز وطبعا امي باركتلهم ورحبت بيهم واخدتهم وطلعت معاهم وريتهم اوضتهم وكانت اوضه جنب اوضه امي وخالتي ف نفس الدور وسيبتهم ف الاوضه وخرجت وقولت لامي خلي بالك بقتا واوعي حد يقع بكلمه كدا ولا كدا.. قالتلي متخافش عليا انا فاهمه كويس بس انت خلي بالك.. قولتلها متقلقيش وقالتلي لو يعني سالتني ع اخواتك وحملهم وكدا هقولها انهم متحوزين واحوزاهم شغالين ف الخليج كلهم مع بعض.. قولتلها برافوو عليكي.. وبصيت لبطن امي اللي باين عليها الحمل.. قامت قالتلي متخافش عامله حسابي ويا اما هلبس واسع ميبينش بطني او هقولها ان ابوك شغال معاهم بردوو براا.. حضنت امي وقولتلها انا مطمن دايما وانتي جنبي.. قالتلي متخافش وانا دايما جنبك ياحبيبي… وطبعا امي وخالتي جهزوا الاكل وام بيدو وبيدوا نزلوا وامي قالتلهم يالا عشان ناكل وقعدنا كلنا سوا ع الاكل واكلنا واللي اتوقعناه حصل.. ولقيت ام بيدو بتقول للبنات تقوموا بالسلامه ياحبايبي وكدا وامي لحقت الموضوع وقالتلها اااه اصلهم متجوزين واجوزاهم شغالين بره وبيجوا كل سنه شهر وكدا وعدي الموضوع وخلصنا وام بيدو استاذنت تطلع هيا وابنها الاوضه يناموا شوية.. وطلعوا وبقيت انا وامي واخواتي وامي قالت خلوا بالكوا بقااا واوعوا حد يقع بالكلام وياريت متبقوش كلكم قاعدين مع بعض قدامها مش عايزين حد يعرف سرنا وقالت لخالتي وانتي ياختي البسي واسع شوية عشان تداري بطنك دي ودعاء بنتها ضحكت ع كلمه امي وخالتي اتكسفت وقالتلها حاضر ياختي.. روحت باصص لامي وقولتلها طيب انا هطلع اقعد مع بيدو شوية وغمزتلها.. قامت امي بصالي وقالتلي يا ولااا طالع لبيدو بؤدوو ولا لامه وضحكت.. قولتلها لا لامه طبعا وطلعتلها لساني وطلعت.. والبنات وخالتي بصوا لبعض واستغربوا ازاي هنيك امك صاحبي وابنها فوق وكمان امي عارفه.. قامت امي حكتلهم كل حاجة من بدايتها وكمان الكلام جاب بعضه وقالتلهم انها عرفت علاقتي بخالتي وشافتها ودا خلاها تطمنلي وتسلمني نفسها وحبلت مني وكل حاجة بانت قدامهم خلاص.. وانا فوق مع بيدو وامه ودخلت حضنت ام بيدو وقولتلها وحشتيني وهيا بسس امك تحت وخالتك واخواتك يخربيتك هتفضحني هيقولوا اي.. قولتلها محدش هيقول حاجة ولا اي رايك انت يابيدو.. قام بصلنا وضحك وقال انا ملييش دعوة ماما حره وانت جوزها حر معاها.. بصيتله وقولتله عجبتني وهجمت ع ام بيدو وبقفش فيها واحسس عليها زي اللي بغتصبها وهيا بتضحك وتجري وانا وراها لغاية لما وقعنا ع سرير وبقيت بفرشها وهيا ساحت خالص وشوية شوية بقيت بنيك فيها وهيا صوتها واضح وبتحاول تكتمه باديها وبيدو قاعد بيتفرج ع امه وهيا بتتناك قدامه ومبسوطه وفاشخه رجليها وزبي داخل خارج ف كسها ونطرت لبني ف كسها وطلعته وهيا مسكته تمص فيه وتبلع اللبن منه ومبسوطه وابنها باصصلها ومستمتع بمنظر امه وهيا عنيها جات ف عين ابنها وابتسمتله وهوا ضحكلها وخلصت مص وانا قولتلها يالا اسيبك ترتاحي شوية انتي وبيدو.. بصتلي بضحك وقالت ما خلاص ارتحت وخرجت من عندها وقفلت الباب وماشي ف الطرقه ولقيت امي وخالتي ف وشي وبيقولولي اي ريحتها وبيضحكو.. قولتلهم اه عقبال ما اريحكم انتوا كمان وضحكت وهما ضحكوا ولقيت امي بتقولي لا ياخويا انا مش قادرة خد خالتك ريحها وضحكت وخالتي بصتلها وقالتلها اختشي يا سامية بقا عايزة ابنك ياخد اختك وينيكها.. راحت امي بصالها وضاحكه بمرقعه وقالتلها هيا اول مرة يعني ياختي واللي ف بطنك دا مش منه.. اجري ياختي ريحي نفسك بلا كلاف فاضي وضحكت وخالتي ضحكت روحت ماسك ايد خالتي وقايلها قدامي ياعروسه وهيا ضحكت بكسوف وواخدها ورايح اوضتها وامي ضحكت وبتلف ونازله ولقيت دعاء بنت خالتي طالعه ف وشها وبصت علينا كدا وبصت لامي.. راحت امي ضاحكه وقيلالها تعالي يابت ننزل شوية عقبال ما امك ترتاح وضحكت ةدعاء ضحكت وقالتلها اختك دي مبتهداش ياخالتي.. قالتلها ماانتي ورثاه من امك يابت وضحكوا وانا اخدت خالتي اوضتها وحضنتها وبقيت باكل جسمها وهيااا اهاتهااا عليت ومش قادرة تسيطر ع نفسها وبقيت بنيك فيها بمزاج وهيا اااه اوووف اممم براحه اااه براحه هتفتح الرحم اووف يخربيتك مترزعهوش كدا اااي كسي ااام وطبعا جابت كذا مرة ونطرت لبني ف كسها وقومت من عليها وهيا وشها عرقاان وشعرها منكوش وباين عليها ونامت زي ما هيا وانا سيبتهم ودخلت نمت.. وعدت الايام وخلاص شقه بيدوو اتشطبت والمهله عدت وحددوا معاد الفرح وطبعا ام بيدو عزمت امي وخالتي والبنات بس امي اعتذرت عشان الحمل وكدا وطبعا انا كنت هحضر اساسي الفرح.. ويوم الفرح طبعا روحت انا وام بيدو معاه ف العربيه يجيب هناء م الكةافير ونروح القاعه.. وفعلا طلعنا ع الكوافير وخرجت ومعاها اختها شيرين والاتنين قمرات وهناء بالفستان الابيض وكب وبزازها كلها باينه وشعرها صبغاه وشكلها يجنن وشيرين بردوو لابسه فستان زيها بس ازرق بس متجسم عليها وبزازها طالعه منه وعامله شعرها وميكب وشكلها قمر ويهيج وركبت شيرين العربية وبيدو ركب وبقيت انا وام بيدو وشيرين وقولتلهم كدا ام بيدو تركب جنبه هوا و هناء ورا وشيرين تركب معايا قدام ونستحمل بعض لغاية لما نوصل وفعلا ام بيدو ركبت جنبه ورا وانا قعدت قدام واتاخرت وشيرين جات تقعد وعدت برجل بس ع كرسي ونص طيزها ورجلها التانية كلها قاعدة بيها عليها ولافف ايدي وراها وقفبنا الباب وهيا بقت حرفيا قاعده ع حجري واتحركنا وطبعا ايدي مش سيباها تحسيس وتقفيش وبعبصه ف طيازها وهيا مش قادرة تتكلم عشان محدش ياخد باله وساحت من تحرشي بيها وبقت بتتمد تحط ايديها ع زبي وتشيلها بسرعه لغاية لما وصلنا القاعه ودخلنا وطبعا كله بيتصور معاهم وكدا وانا وام بيدووشيرين اتصورنا معاهم سوا والاغاني اشتغلت وكله بقا بيرقص وام بيدو ترقص وشيرين وكله بيهز طيازه وانا برقص وبحك ف كل واحده شوية واحنا بنرقص لغاية لما خلص الفرح واتحركنا ع البيت واهلها وصلوها لفوق وطبعا انا وام بيدو معاهم وهما دخلوا شقتهم وووو</p><p></p><p>انتظروني ف سلسله جديدة وجزء جديد</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ابيقور, post: 42958"] طبعا انا كنت ناوي اكمل ف سلسله: ودي كانت البداية.. لغاية الجزء الثالث عشر وأقفل ع كدا وابدء تكملت القصه ف سلسله جديدة اسمها العهد عشان في احداث جديدة والشخصيات هتتنقل معايا للقصه دي واضيف أحداث كمان وشخصيات جديدة ولكن الادارة ضافت الجزء العاشر من سلسله ودي كانت البداية وابلغوني انه دا كدا الاخير ?.. وطبعا بعد تفكير كتير ما بين افتح الجزء الرابع لسلسله ودي كانت بداية ولا ابدء بقااا الاحداث ف السلسله الجديدة لغاية لما جالي صداع وقعدت للفجر افكر.. وف الاخر استقريت اني ابدء بقااا ف السلسله الجديدة واكمل باقي الاحداث فيها وادخل الاحداث الجديده كمان والشخصيات.. بس ياريت بقاا الادارة تخدمني وتضيف لينكات السلسله الاولي والتانية والتالته من قصه ودي كانت البداية عشان القراء يتابعوا الاحداث من بدايتها ١- ودي كانت البداية: السلسله الاولي ٢- ودي كانت البداية: السلسله الثانية ٣- ودي كانت البداية: السلسله الثالثه ياريت بقااا تفعيل اللينكات ع الترتيب دا.. ويالا بينا نشوف هنبدئها ازاي بقااا الــــــــعــــــــهـــــــد وطبعا وقفت ف الجزء العاشر ف سلسله ودي كانت البداية لما امي وخالتي سمعتهم بيتكلموا سوااا وان امي هتقول لبويا وخالتي قالتلها انهي اب فيهم وضحكوا وانا دماااغي طقت فكت مني ومبقتش عارف اعمل اي.. طب ادخل عليهم واخرب الدنيا واقولهم انا سمعتكوو.. ولا اسكت واستني.. وبعد تفكير لقيت ان في موضوع كان ابويا وامي بيحاولوا يفاتحوني فيه بس مش عارفين ازاي.. طب اقولهم قولولي ازاي.. طب اعمل اي.. ودماغي كانت هتضرب ولقيت الدنيا بتلف بيا وحاسس اني هقع من طولي.. قومت اتسند ع الحيطان لغاية لما دخلت اوضتي اترميت ع السرير ومحستش بحاجة وروحت ف النووووم.. ولقيييت جالي حلم غريب.. شووفت ف الحلم راجل طوول بعرض وشنب يقف عليه الصقر ولابس عمه وجلابيه وماسك ف ايده ورقه بردي وبيقولي اوعي تنسي العهد.. دا عهد علينا كلنا ياولدي.. عهد علي كل نسلنا… واللي يخلف الوعد ياوليه.. لا هيشوف ليه نسل ولا هيشوف يوم ف حياته سعيد.. اوفي بالعهد وحياتك كلها هتبقي حلوة يا ولدي.. ولقيته بيرفع ايده بورقة البردي وبيشبها تتفرد قدامي.. وقالي العهد مضينا عليه بدمنا والمني بتاعنا.. مضينا بالدم والنسل.. وانت لازم تكمله جيه دوركوا.. والراجل بيختفي شوية شوية ولقيت الملك الفرعوني ظهرلي ولقيته بينده ع حد ولقيت الحد دا جي حري عليه ووطي قدامي وقاله.. أأمر يا جلاله الملك.. قاله روح شوف الكاهن خلص المطلوب ولا اي.. والراجل جري وقاله أمرك يا جلاله الملك.. وشوية ولقيت واحد وواحده لابسين لبس كهنه فرعونيه وجايين ع الملك ووطوا وحيوة والملك قالهم اي الاخبااار.. خلصتوا المطلوب ولا اي.. ولقيت الكهنه بيقولوله خلاص يا جلاله الملك اتفضل شوف بنفسك.. وادوله طبق من الرخام الاسود ومنحوت عليه طلاسم بالهيروغليفي وجواه شوية حاجات زي قمح وسمسم وشويه شعير وحاجات تانية زي البودرة.. والملك مسكت الطبق وبص فيه وقالهم ما كل حاجة زي ما هيا اهيه.. فين دا اللي خلصتوه.. اترموا ف الارض تحت رجلين الملك وقالوله العفو والسماح جلالتك بس فاضل ناخد منك ومن جلاله الملكه عشان نكمل الخلطه.. قالهم ومستنيين اي يالا انا جاهز.. وقامت الكاهنه مدت ايديها تحت لبس الملك ومسكت زبر الملك وفضلت تدعك فيه لغاية لما الملك نزل لبنه ف الطبق والكاهنه عصرت زبه ونزلت كل لبنه لغاية اخر نقطه ف الطبق.. وقالتله ممكن تنده جلاله الملكه.. وقاام الملك نده الملكه وجات وقاام الكاهن حط ايده تحت لبسها وحط الطبق بين وراكها وتحت كسها وبقا بيلعبلها اووي وهيا تزووم لغاية لما نطرت شهوتها ف الطبق ع لبن الملك وقام الكاهن وقلب كل دا براحه والملك بيبص ومستني وقام الكاهن فتح كتاب وحط الطبق ف نص الكتاب وشبك ايده ف ايدين الكاهنه والطبق بين ايديهم علي الكتاب وحطوا راسهم علي بعض وقعدوا يقولوا كلام مش مفهوم لغاية لما الطبق بقاا يتهز اوووي وكل حاجة جوا الطبق بقت بتكبر اووي والسمسماية بقت قد البطتساية والقمحاية بقت قد البلحاية وعود الشعير بقااا اتخن من عود القصب قاام الكاهم والكاهنه مسكوا بايديهم حاجة زي المعلقه وفضلوا يقلبوه وهما بيقولوا كلام مش مفهوم لغاية لما كل الحاجات دي دابت اووي وبقت زي المرهم ومسكوا الطبق رفعوه لفوق وهما موطيين للارض.. وقالوله احنا جاهزين جلالتك.. الملك اخد الطبق منهم وقالهم لو دا طلع تمام هكافئكم مكافئه عظيمه.. وهما قعدوا ع الارض وقالوله احنا خدامين جلالتك.. والملك اخد الطبق وراح لكاهنه لابسه دهب ومتزوقه اووي ومبينه كل جسمها وقاعده.. راح الملك قرب منها وقالها يا اله الحب.. انا عاوز الخلطه دي تبقي اعظم حب ويفضل مربوط ع كل الزمان.. واخدت منه الطبق وفضلت تقول عليه كلام مش مفهوم والكريم بقا لونه وردي فاتح.. واديتله الكريم وقالتله الخليط جاهز يا جلاله الملك.. واخد منها الملك الطبق ومشي بيه ودخل اوضه وبقا بيدهن زبه بيه وشوية وزب الملك بقااا زي الشومه وقاام فرحان بزبه ومشي ناحيه الملكه وبدء يحسس عليها ويبوس فيها لغاية لما ناموا ع سريرهم الفرعوني وفتح رجلها ودب زبه فيها وهيا صرخت ونزلت ددمم بكارتها وفضلت ينيك فيها ونزل لبنه فيها بغباااء واللبن بقاا خارج من كسها من كتره… ولقيته قايم مبسوط وامر الحراس يدوا للكاهن والكاهنه صندوق دهب.. وقالهم دي بس مكافئه بسيطه ولما الهدف الاساسي يحصل مكافئتكم زي موعدتكم بيها.. واخدوا الدهب.. وشوية شوفت باقي الحلم اللي كنت بشوفه دايما ان الملكه بتخرج حامل ولكن لقيتها خلاص هتولد والاطباء الفراعنه جم وولدوها.. وولدت ولد وببص للبيبي ولقيته انا.. ايوة انا ابن الملك الفرعوني.. ولقيت الملك مسك البيبي ورفعه لفوق اووي وقاااال انت المنتظر.. وكل الناس بقت تهيص.. المنتظر… المنتظر.. واخد البيبي للكهنه وقالهم انا هخليكم اوصياء علي المنتظر ولازم يبقي ليه سلاله ف زمان غير ماننا.. لازم يعمل اللي عملته.. لازم يحافظ ع سلاله الدم.. واللي هيقدر يحافظ ع العهد هيبقي ليه مكافئه…. وراح الكهنه اخدوا البيبي وحطوة ففي ميه وغطسوة وخرجوة منها ولقيتهم بيدهنوا زب البيبي بالخليط دا والبيبي بيعيط وببص لبيبي لقيتني انا وبقيت بعيط وحاسس بحرقان زبي ولقيت الكاهن والكاهنه بيشيلوا الغطا من راسهم وبيظهروا بوشهم.. واتفاجي الاقيهم مييين… ايوة بظبط نفس الراجل والست الروسيين اللي دهنولي زبي بالكريم وانا صغير واللي قرا سلسله ودي كانت بدايتي من اولها هيعرف كل حاجة.. بصتلهم اوووي كدااا ولقيتهم جابوا زي دبوس كدا وشكوا صباعي بيه ونزلوا نقطتين ددمم ف حاجة زي الازازة بس قد عقله الصباع وقالوا ددمم نقي.. سلاله ملكيه.. واخدوا الازازه وادوها للملك وقالوله ددمم ملكي نقي جلالتك.. بص للازازة قووي وقااال المختاااار المختاااار.. ورجع بص للكهنه تاني وقالهم ناقص اي عشان المختار يستمر ومملكتي تستمر.. قالوله هنربط الدم النقي بالدم الملكي جلالتك عشان الرابط يستمر لكل سلاله ملكيه والمختار جلالتك يفضل موجود ف زمان غير الزمان.. اداهم الازازة وفتحوها واخدو الابرة وشكوا الملكه ف صباعها ونزلوا نقطه ددمم ف نفس الازازة وخدوا ايد الملك وشكوه وخدوا نقطه ددمم ف نفس الازارة وقفلوها والكاهن والكاهنه شبكو ايديهم ف بعض والازازة بين ايديهم وفضلوا يقولوا كلام مش مفهووم ورفعوا وشهم وبصولي اووي وضحكووا.. وقمت م النوم مفزوووع وكل جسمي عرقااااان فشخ زي اللي مدلوق عليا جردل ميه وبنهج اووي وريقي ناشف وفضلت قاعد ع السرير سرحان وبنهج وقلبي بيدق اووي وبحاول استوعب انا فين.. وف الاخر بدئت استوعب ان دا حلم واني ف اوضتي وعلي سريري واخدت نفس وهديت وبقيت بقول لنفسي اي الحلم دا.. واشمعني انا.. وحسيت بوجع ف صباعي وببص لصباعي صدفه والاقي مكان صباعي احمر زي اللي متعور.. وفضلت باصص لصباعي اووي ومذهوول ومش مصدق.. ااااي دا.. هوااا حلم ولا علم.. معقوول دا.. لاا لااا تلاقيها نمله قرصتني ولا حاجة.. وخرجت من اوضتي دخلت الحمام وفضلت واقف تحت الدش عشان افوق وخلصت وخرجت م الحمام وامي وخالتي كانوا خلصوا الاكل وبيحطوا الاطباق وامي شافتني وقالتلي امي: اي دا انت كنت بتستحمي ولا اي انا: اااه نمت وقومت اخدت دش م العرق ولبست امي: طيب يالا انده علي اختك وبنت خالتك يالا عشان نتغدي وانا دخلت اوضه اختي ع طوول من غير ما اخبط وحتي ما اهتمتش ان امي او خالتي يشوفوني داخل.. ما خلاص كل حاحة وضحت ومبقاش فيه حاجة تستخبي.. ودخلت بصحي اختي ومسكت ايديها وبفوقها وعيني جات ع ايديها بالصدفه واحاااا ع اللي شوفته.. لقيت صباع اختي متعور زي صباعي.. احاااا بقااا انا مخي مش ناقص كفاية بقااا.. واختي صحيت وبتتمطع وبتقولي اي يابني في اي.. قولتلها يالا صحي بنت خالتك ويالا عشان الغدا جاهز.. وخرجوا الاتنين وقعدنا كلنا ناكل وانا سرحااان ف كل حاجة ومش هنا خالص وكلهم بيبصولي ومش فهمين مالي.. ولقيت خالتي بتقولي خالتي: مالك يابني.. مبتاكلش كويس ليه.. لا انت لازم تاكل كويس وتتغذي كدا عشان صحتك.. وامي قامت خبطاها بكوعها كدا ف دراعها.. وانا اخدت بالي وقولتلها لاا نا تمااام صحتي زي الحديد ياخالتي متخافيش وضحكت وامي وخالتي ضحكوا.. واختي وبنت خالتي بيبصوا لبعض من تحت لتحت وساكتين.. وخلصت اكل قبلهم وقومت غسلت ايدي وقولتلهم انا هنزل بقااا عشان اشوف هجهز البدلة واشوف هعمل اي عشان فرح مي بكرااا.. وسيبتهم ونزلت وانا زي اللي تايهه وماشي مش عارف رايح لفين ولقيت رجلي ممشياني لغاية دكتور مارينا ف الصيدليه ودخلت وانا متنح وهيا شافتني وابتسمت وقالتلي عامل اي وانا مش هنا خالص.. لقيتها بتبصلي وتقولي مالك انت كويس.. طب حاسس بايه.. طب قولي مالك.. وانا ساكت ومبردش.. لقيتها لفت وخرجت من ورا الريون ووقفت قدامي وبتقولي اي مالك فيك اي انت شكلك مش كويس خالص.. انت تعبان.. ومحستش غير وانا بترمي ف حضنها وعمال اعيط وهيا مش مستوعبه خالص اللي بيحصل ومعملتش غير انها بقت بتطبطب عليها وتهديني لغاية لما هديت خالص.. وبعد كدا بعدت عنها وقولتلها معلش انا اسف حقك عليا بس انا مضايق اووي.. قالتلي لااا ولا يهمك بس مالك قولي.. مبقتش عارف اقول اي.. وطبعا دي حاجة متتقالش.. قولتلها معلش اتخانقت معاهك ف البيت بس.. قالتلي طيب ليه.. قولتلها مفيش انا بس عاوز اجيب بدله عشان الفرح وابويا مش راضي.. لقيتها ضحكت اووي وقالتلي ياااسلااام هوا دا كل اللي مزعلك اووي كدا.. قولتها مش بظبط بس اعتبريه دا ومتسالنيش في اي.. بصتلي اووي وقالتلي خلااص ولا يهمك انا ياسيدي هجيبلك البدله تحضر بيها الفرح.. بصتلها اووي ف وشها اللي زي البدر وقولتلها متشكر بجد انا مش قصدي كدا.. انا هجيبها بس كنت مضايق شوية وخلاص هديت.. لقيتها بتقولي لو مجتش معايا هزعلك منك خلاص.. قولتلها اجي معاكي فيين.. قالتلي اصل جوزي عنده معرض بدل ف مصر الجديدة.. متخافش هخليه يديلك بدله بسعر المصنع ياسيدي اي رايك.. قولتلها خلااص مااشي.. بصتلي وقالتلي طيب فين الضحكه الحلوة بقاا اللي بشوفها دايما.. بصتلها وضحكت وهيا ضحكت وقالتلي ثوااني.. ومسكت موبايلعا وكلمت جوزها وقالتله عاوزة اشيك بدله عندك لواحد قريب صحبتي.. بس بدله شيك اووي لفرح.. وقفلت معاه وقالتلي بص العنوان ف… وبصتلها وقولتلها انا مش عارف هروح ازاي بس متشكر.. قالتلي اصل العىبية مع جوزي.. لو كانت معايا كنت قفلت واخدت وروحناله.. قولتلها بس كدا لو ع العربية محلوله.. واتصلت ع دودي وقولتله يجيلي ع العنوان وبعتله العنوان وجالي بالعربية وقولتله بص هاخد العربية منك هروح مشوار واجي.. قالي طيب ماشي. بس انا هروح فيين.. جه ف دماغي ف وقتها اني اخليه يقعد عند بيدو لغاية لما اجي.. وقولتله ثواني وطلعت خبطت ع بيدو وفتحلي.. وحضني اووي وقالي كويس انك جيت انت واحشني وانا لوحدي.. قولتله امك فين وجدتك قالي ماما اخدت جدتي وراحوا للدكتور اللي تيته بتتابع معاه.. قولتله بص انا رايح مشوار ومعايا صاحبي هيستني معاك شوية عقبال لما اجي.. بصلي اووي وقالي مع اني خايف اقعد مع حد غريب بس مدام تبعك انا مش ممكن اخاف.. قولتله متخافش دا زيك بظبط وضحكت وهوا بصلي واتكسف اووي وضحك وقالي اووكي.. وطلعت م البلكونه شاورت لدودي يطلع وطلع ودخلته وعرفتهم ببعض.. ووانا خارج قولت لبيدو انا عاوز فلوس.. قالي عاوز كام يا روحي.. قولتله مش عارف بس هات مبلغ عشان رايح مشوار مهم.. وسابني ودخل اوضه امه ورجع معاه ٢٠٠٠ جنيه وقالي دول كويسين.. قولتله كويسين بس ابقي عرف امك بقااا.. قالي ياروحي الفلوس فلوسك متقلقش.. ودودي شايف دلع بيدو معايا وباصصله اووي.. وسيبتهم ونزلت.. وبيدود ودودي قاعدين بيتكلموا ويتعرفوا سوا ع بعض والكلام جاب بعضه ودودي عرف اني بنيك بيدو ودودي قاله انه هوا كمان بيتناك مني.. والاتنين حضنوا بعض وبقوا بيبوسوا بعض ويقفشو لبعض ويبعبصوا بعض لغاية لما قلعوا وبقا كل واحد يلحس طيز التاني وينيكه بصوابعه.. وبيدو بص لزبر دودي وضحك وقاله بيدو: يالهووي يادودي اي دا بتاعك مش موجود خالص دودي: ايوة بتاعي زي زنبور البنات.. انا نفسي اكون بنت بيدو: بقا بيلحس زنبور دودي و دودي بيتلوي ونزل ميته خفيفه وبيضا شفافه زي السبعه ونص وبيدو بيلحسها ويبلعها ويقوله طعمها مسكر اووي زي العسل وقام دودي نزل بنطلون بيدو ولقي زبه واقف شوية وطول الصباع وقاله بتاعك شكله حلو اووي صغير وجميل وبقاا يمصهوله اووي وبيدو بيوحوح وقام دودي نايم علي بطنه وقاله تعالي حطهولي هنا.. وبيدو حط زبه ف طيز دودوي ودوي بيفرك تحته اووي.. وبيدو يقوله انت واسع اووي اووي.. قاله زيك ما انت واسع وضحكوا سوا وبيدو شد ونزل نقطتين لبن ف طيز دودي وطلع زبه ونزل يلحس طيز دودوي ولبنه فيها لغاية لما نضها ودودي بقاا بمص ف زب بيدو وينضفه وحضنوا بعض وقالوا احنا خلاص لازم نبقا اصحاب.. وبيدو قاله اييوووة احنا حبيتك اووي.. ودودي قاله وانا كمان حبيتك وحاسس اني لقيت بنت زيي وعايز افضل معاها كدا وانا طبعا ف العربيه وسايق والدكتورة جنبي ولابسه جيبه فوق الركبه وبلوزة ستان بيضاا وفاتحه كام زرار وبزازها طالعين وباينين وطول الطريق عنيا ع فخادها اللي بقت واضحه اووي لما قعدت والجيبه اترفعت لفوق اكتر وبتلمع زي الشمع ولقيتها بتقولي متبص قدامك وركز ف الطريق.. وانا اقولها مش قادر يبقي جنبي ابقمر واضيع ثانية مبصلوش وهيا تضحك.. وروحت حاطت ايدي ع فخادها ولقيتها ساقعه اووي وطريه فشششخ وهيا شهقت لما حطيت ايدس عليها وقالتلي بس يامجنون وضحكت وفضلت طول الطريق اضحك واتحرش بيها واهيجها واسيبها.. ووصلنا قدام المحل ولقيته محل فخم اووي وشيك اووي ودخلت لقيت راجل تخين فششخ زي الدرفيل وقاعد ع مكتب وهيا دخلت عليه سلمت عليه وحضنته وعرفتني عليه وطلع جوزها وعرفته عليا وقالتله اخو صحبتي وسلمت عليه وقالي ابمعرض قدامك شوف البدله اللي تعجبك بصيت اووي للمعرض وتوهت من كميه البدل وقلتله انا مش عارف بصراحه اختار البدل كتير.. لقيت دكتورة مارينا مسكتني من ايدي قدام حةزها وقالتلي تعالي تعالي انا هلبسك ع زوقي وحوزها ضحك وقعد تاني مكانه وانا مشيت معاها.. واحنا بنقلب ف البدل وانا شوية احط ايدي ع طيزها وشوية ع وسطها واخبط بكوعي ف بزازها وهيا تضحك وتبعد عني وتقولي بس جوزي يا مجنون.. روحت لافف قدامها وقولتلها بحد ازاي دا جوزك.. دا انتي زي الكناريا وهوا يعنني سووري مش قصدي.. قالتلي عارفه عارفه من غير ما تتاسف.. قولتلها طب ازاي.. قالتلي قسمتي بقااا.. قولتلها طب ليه.. قالتلي ياسيدي اتعرفت عليه ف الكنيسه واهله مرتاحين اووي وانا كنت لسه صغيرة وبخدم ف الكنيسة وامه شافتني وكلمت امي وعيشتنا مكانتش اووي وامه عرضت علي امي انها تجوزني لابنها وهما هيتكفلوا بكل حاجة وكمان مصاريف تعليمي لغاية لما اتخرج وتم الحواز وفعلا وقف جنبي لغاية لما اتخرجت وبقيت دكتورة وكمان فتحلي الصيدلية دي.. قولتلها طيب ممكن اسالك سؤال محرج ولو مش عايزة تجاوبي بلاش.. قالتلي من غير ما تقول انا عارفه ان عايز تسال ع العلاقه صح.. قولتلها صح .. قالتلي الاول كان وزنه اقل شوية مش كتير وكان يعني هاااه يادووب بحس بيه شوية وخلاص وبعد كدا وزنه زاد وعضوة اختفي وسط اللحم وبقا ينام ع ظهره وانا بقعد عليه وافركه فيها واهوا ثانيتين ويجيب وانا اقوم اكمل ف الحمام لغاية لما اريح نفسي.. وبصتلي قووي وقالتلي ااي دااا.. انا ازاي بقولك كدا.. يخربيتك انت خلتني اتفتح واطلع اللس جوايا وضحكت.. قولتلها طب ليه مخليتيهوش يخس.. قالتلي حاولت كتير بس مفيش فايدة خلاص جسمه اتملي واللي حصل حصل.. قولتلها طب مخلفتوش.. بصتلي وبصت للارض وزعلت وقالتلي انا لسه بقولك اي.. هيحصل ازاي دا بس .. وبعدين عملنا تحاليل وفحوصات وطلع عندي مشاكل ف المبايض وهوا حيواناته المنوية ضعيفه واستحاله يحصل حمل.. بصتلها ومسكت ايدها وطبطبت عليها وبوست بطن ايدها وقولتلها ولا يهمك متزعليش.. وحسيتها هتدمع.. قولتلها لااا محبش اشوف العيون اللي وقعوني دوول بيدمعوا.. لقيتها بتضحك وتمسح دموعها وقالت لي تعالي يالا وفضلت تنقي وتختار البدل وطلعتلي بدله تحفه تحفه تحفه وشيك اووي.. وقالتلي خد دي هتبقي جنان عليك.. واخدناها وروحنا لجوزها وقالتله البدله دي.. بس ظبطها ع مقاسه بقاا.. وقالي طب البسها وتعالي اظبطها عليك.. وسالته ع مكان البروفه.. قالي معنديش بروفه هنا انا ببيع بس وهظبطها بس عشان انت جايلي من طرف مراتي حبيبتي.. بصتلها اووي وقولتلها طب وبعدين.. لقيتها قالتله طب خلاص انا هخليه يطلع يقيسها ف شقه حماتي.. وشقه حماتها فوق معرض البدل وطبعا حماتها متوفيه والشقه مقفوله وجوزها عايش ف شقته مع الدكتورة.. وخدتني وطلعنا فتحنا الشقه ودخلت وقالتلي يالا البس البدلة وانا هستناك هنا.. قولتلها لا ساعديني انا مش عارف وبضحك.. وهيا بصتلي وضحكت وقالتلي بطل دلع بقاا.. قولتبها منا معذور معايا اجمل واحده ف الدنيا لازم اتدلع براحتي.. لقيتها قالتلي طيب اقلع.. وقلعت ووقفت بالبوكير وزبي باين اووي ونازل ع فخدي وخارج م البوكسر وهيا بصاله اووي ومتنحه وبتداري عنيها تاني بعيد وترجع تبص تاني ولبستني وبقت تخبط ايديها ف زبي وهيا بتلبسني البنطلون.. وبتلبسني القميص وجاكت البدله وانا اخبط وشي ف وشها وبزازها تخبط ف صدري وزبي يخبط ف كسها وهيااا سااحت وبقت تنهج وانا بقيت اقرب وشي من رقبتها وامشي شافايفي براحه ع رقبتها وارجه تاني اسيبها وهياا تشهق وترجع تاني.. وقالتلي يالا يالا ننزل بقاا ونزلنا وجوزها شاف البدله وبقا يقيس ويظبط وخلص وقالي يالا هات البدله عشان اخلصهالك.. وطلعت تاني غيرت وبقيت بتحرش تاني بالدكتور وحسيتها خلاص بتسلملي نفسها.. قومت سيبتها ومحبتش انيكها وكنت حابب الدلع والرومانسية معاها وقولتها يالا بقااا يا روحي ننزل احسن جوزك يطلع.. لقيتها بتبص ف عنيها اووي بكل محن وهيجان ومنيكه وكانها عاوزة تقولي كمل وريحني متسبنيش كدا.. واخدتها من ايديها ونزلنا واديت لجوزها البدله وقولتله خلصها وابقي اديها للدكتور وانا هبقي اعدي عليها اخدها منها.وطلعت الفلوس من جيبي والدكتوره وجوزها مرضيوش ياخدو فلوس ابدا وانا اصريت اسيبلهم الفلوس وهوا قالي طب خلاص انا هاخد ١٠٠٠ جنيه بس تمن البدله . وقولت للدكتورة هتيجي معايا ارجعك الصيدلية ولا هتقعدي مع جوزك.. بصتله وبصتلي وقالتلي لا هرجع معاك.. وركبنا العربيه وماشين واتعمدت ابقي طبيعي ومتحررش بيها وهيا قالتلي ليه دفعت قولتلها لا مدام اخدت حلجة ادفع تمنها انا مش استغلالي.. وبصتلي اووي وحست اني مش بستغل هيجانها واني عاوزها هيا لنفسها وبس وطول الطريق بنتكلم عادي وكانها عاوزة تقولي فعص ف لحمي شرمطني.. امسك جسمي اللي ولع معاك وهااج وانا عادي لغاية ما روحنا عند الصيدلية وهيا نزلت وقالتلي متيجس تشرب حاجة قولتلها مرة تاني عشااان عندي كام مشوار وسلمت عليها وطلعت خبطت وبيدو فتحلي ولقيته هوا ودودي بيضحكوا سوا وخدوا ع بعض اووي واديت لدودي المفاتيح وقولتله العربية اهيه اجهز بقااا عشان بكرا ليتلك ودودي سلم ع بيدو وحضنوا بعض ونزل.. وبيدو بصلي اووي وقالي هوا ليه ليله وانا لا.. قولتله دا هيتجوز.. بصلي اووي وضحك بلبونه وقالي طب ازاي.. انا شوفت كل حاجة وحكالي عملوا اي سوا.. روحت قولتله الحكايه وعرفته ان دا اخو البنت اللي هيكتب عليها ويطلقها تاني وفرح اووي وقالي انا بجد هعمل اي حاجة تقولي عليها ونفسي تعمل معايا زيه كدا.. قولتله متقلقش محدش هيفتح هناء غيري وانت هتبقي واقف وشايف.. وحضني اووي.. ولسه هنزل لقيت الباب بيتفتح وامه داخله وشافتني حضنتني اووي وقالتلي وحشتني يا حبيبي وانا حضنتها اووي وقولتلها وانتي كمان يا حبيبتي وبوسنا بعض ثانيتين كدا من شفايف بعض.. وقولتلها امك فين قالتلي ف التاكس وكنت جايه انده ابني يشيلها معايا يطلعها.. قولتلها خلكو انتوا ونزلت شيلتها ع ايديها وطلعتها ودخلتها ع سريرها وهيا بتدعيلي وتقولي كدا متجيش تبص علينا دا انت واحشنا اووي وتبص لينتها وتضحك وامك بيدو تبص ف ابارض وتتكسف وامها تغمزلي ف دراعي وتشاورلي ع بنتها وتقولي شوف البت مكسوفه ازاي وتضحك.. روحت باصصلهم وقولتلهم انا عاوز اقولكم علي حاجة.. بصولي كلهم ومستنييني اتكلم.. روحت قولتلهم انا جيت من شوية وانتوا مش هنا وكنت محتاج مبلغ وبيدو اداني ٢٠٠٠ جنيه وانا صرفت ١٠٠٠ جنيه وادي ١٠٠٠ جنيه اهيه وهجيبلكو باقي المبلغ كمان كام يوم بس عشان مزنوق اليومين دول بس.. لقيت ام بيدو بتمسك ايدي اووي وبتقفل صوابعي ع الفلوس وتقولي انت كل خاحة بتاعتك وملكك.. متقولش كدا تاني.. انت راجلي وحياتي وكل ما ليا.. انا استامنتك علي نفسي وسلمتلك نفسي معقول يعني هعز عنك كلام فاضي زي دا.. وجدته بيدو قالتلي عيب يابني تقول كدا انت مبقتش غريب.. انت خلاص جوز بنتي وبصت لبنتها وضحكت وام بيدو اتكسف وحطت وشها ف حضني وانا حضنتها وبوستها من خدودها وقولتلها طيب انا هنزل عشان ورايا كام مشوار معلش.. ومسكوا فيا اقعد بس كنت محتاج فعلا انزل.. وسيبتهم ونزلت وقولت انزل اتمشي شوية ومخنوق ومليش نفس اروح لحد ولا اقعد مع حد ودماغي عماله تودي وتجيب وف الاخر تعبت وقولت اروح وخلاص وانا خارج من الشارع بتاع بيدو عديت ع الصيدليه وقولت للدكتورة هعدي بكرا عليكي بدري تكوني جيبتي البدله.. اوعي تروح عليكي نومه وتنسيني.. قالتلي متخافش هكلمك م النجمه واصحيك وتيجي تاخد البدله وكمان مش هفطر وهستناك نفطر سوا.. بصتلها وابتسمت وقولتلها خلاص هستني مكالمتك وسيبتها ومشيت قولت اروح بقااا للغم اللي ف البيت والالغاز اللي مبقتش فاهمها وروحت ع البيت ودخلت وسمعت صوت اغاني وهيصه جاية من شقه مي وطلعت لقيت ابويا وامي وخالتي واختي وبنت خالتي ومي وابوها وكلهم ف شقه مي ومشغلين اغاني وبيهيصوا وبيرقصوا واختي جريت عليا وشدتني ارقص معاها ودخلت ارقص شوية عشان افك ولقيت بنت خالتي جات ترقص معانا وكمان مي قامت وبقيت برقص معاهم وكل واحدة تتمايص عليا شوية لغاية لما قولتلهم انا هطلع ارتاح شوية فوق عشان مرهق.. وسلمت ع مي وعلي ابوها وباركتلهم وابو مي بصلس اووي وحضني وقالي متشكر اووي يابني.. انت راجل بجد ولقيت ابويا وامي وخالتي بيبصوا لبعض وسيبتهم وطلعت قعدت افكر وافكر لغاية لما دماغي وجعتني ودخلت رميت جسمي زي منا بهدومي ع سرير وروحت ف النوم ونفس الصوت ف وداني وخلاص اتعودت ع الصوت ونمت روحت ف النوم ومعرفش وقت عدي قد اي وسمعت صوت ف الاوضه وفتحت عيني بشويش وشوفت امي وخالتي ف الاوضه وامي بتبصلي وتقولي.. ياعيني عليك يابني.. الواد نام بهدومه.. خالتي قالتلها ياختي متخلصي بقاا وتقولوله وترتاحوا وتريحوا نفسكوا وتريحوه وتريحونا كبنا خلينا نرتاح بقاا.. وامي قالتلها ياختي نفسي انهارده قبل بكره بس مش عارفه افتح الموضوع ازاي.. وقالت لخالتي تعالي ياختي نقلعه هدومه دي.. وامي وخالتي قلعوني هدومي وبقيت بالبوكسر بس وخالتي بتشد الغطا وتغطيني ولمحت زبي طالع م البوكسر.. وبصت لامي وقالتلها ياختي بصي الواد خلاص اوانه جه.. ياختي خلاص بقاا قوليله مره واحده.. امس قالتلها نهلص بس موضوع فرح بكرا دا واقعد مع ابوة ونشوف صرفه بقاا انا مبقتش قادرة استحمل وخالتي قالتلها ياختي ومين سمعك.. وغطوني وخرجوا وانا سرحت ف كلامهم تااني لغاية لما عيني راحت ف النوم ونمت وبعديها بوقت كبير يمكن قربنا ع الفجر وصحيت ادخل الحمام وخرجت لقيت البيت كله نايم وهس هس وابويا نايم ف الصاله.. قولت يبقي امي مع خالتي ف الاوضه وبنت خالتي مع اختي.. وفتحت الاوضه لقيت اختي نايمه وبنت خالتي جمبها ع السرير بس صاحيه وبصتلي وضحكت ولسه بتقوم شاورتلها ان ابويا بره نايم ف الصاله وسيبتها ودخلت الحمام وخرجت دخلت اوضتي تااني.. وشوية لقيت الباب بيتفتح براااحه اووي وبنت خالتي داخله اوضتي تتسحب وزقت الباب وراها ومتفقلش ودخلت جري عليا واترمت ف حضني.. قولتلها يابت ابويا بره هتتفضحي.. قالتلي وحشتني ونفسي انام بس ف حضنك.. قولتلها بعدين بعدين مش عاوزين فضايح.. قالتلي طيب سيبني بس ارتاح واريحك.. قولتلها مش هينفع صوتك هيبان وهنتفضح.. قالتلي لا مش هنعمل حاجة.. وقامت طلعت زبي م البوكسر ونزلت مص ف زبي زي المسعورة وتبلعه اووي وتخنف نفسها بيه وتطلعه تاني وعيني حات ع الباب ولمحت بردوو خالتي بتبص من فتحته الباب وفضلت بنت خالتي تمص لغاية لما حسيت اني هنطر وحطيت زبي للاخر ف زوها وبقيت بنطر وعيا تبلع اووي وتمص واللبن بقاا طالع ع شفايفها وخلصت وقالتلي كنت بس عطشانه وعاوزة اشرب وضحكتلي ولسه بتقوم تخرج لقيت خالتي بعدت.. وبنت خالتي طالعه لقت امها ف الصاله وكانت خالتي عامله كانها لسه خارجه م الاوضه.. وبصت لبنتها وقالتلها اي يابت صاحيه ليه وكنتي فيين.. قالتلهااا اااننننااا اااانااا اااه كنت بشرب ياماما.. بصتلها خالتي اووي ولمحت شوية لبن جنب شفايفها وقالتلها شربتي كويس يعني.. قالتلها اااه كنت عطشانه.. خالتي بصتلها وقالتلها طيب ياحبيبتي بالف هنا علي قلبك.. خشي نامي بقاا ودخلت بنت خالتي اوضتها ولقيت خالتي دخلتلي وانا قاعد صاحي ع السرير.. وقالتلي اي دا انت صاحي.. بصتلها وقولتلها انتي شايفه اي.. بصتلي اووي وضحكت براحه وقالتلي شايفه كل حاجة ياوااد.. قولتلها طيب اوماب بتسالي ليه بقاا ما انتي عرفتي كل حاجة.. قالتلي ياحبيبي انا مش عاوزة غير سعادة بنتي وشايفه انها سعادتها بقت معاك وقولتلك معنديش مانع طول ما انت واخد بالك منها بس كنت عاوزة افاتحك ف موضوع.. قولتلها خير ياخالتي.. قالتلي بص.. الموضوووع بقااااا.. استنوني ف جزء جديد الجزء الثاني وطبعا خالتي قالتلي بص الموووضووع.. اااصللل.. اااا.. بص هوا الموضوع كبير شوية ومش عارفه افاتحك ازاي بس انت كبرت ولازم تعرف وتشيل المسئوليه دي بقااا.. بصتلها اووي وقولتلها متقولي ياخالتي في اي.. قالتلي ااصللل.. وسمعنا صوت ابويا بره بيكح اووي.. فا خالتي ارتبكت وقالتلي بعديين بعديين وسابتني وقامت خرجت وقفلت الباب وراها.. وابويا صحي وبيبص لاقها خارجه من اوضتي.. بصلها وقالها بصووت واطي اي دا.. انتي ف اوضة الواد ليه.. اووعي تكوني قولتيله حاجة اووعي.. مش دلوقتي خااللص.. خالتي قالتله بصراحه انا كنت لسه هقوله ولما سمعت صوتك بتكح ياهويا معرفش مقدرتش انطق وسيبته وخرجت من غير ما اقوله حاجة.. ابويا خد نفسه كدا واطمن وقالها طيب بس سيبوه متقولولوش دلوقتي.. انا هجيبهاله بس مستني وقت مناسب.. خالتي قالتبه ياهويا خلصنا بقاا وقوله خلينا نخلص ونرتاح كلنا.. ابويا بصبها وقالها طيب طيب بس شوية كدا مش دلوقتي وانتي روحي يالا خشي نامي جنب اختك… قالتله لا ياخويا خش انت نام ف حضن مراتك وانا هكمل نوم هنا ع الكنبه وضحكت كدا وخبطته بايديها ف صدره بهزار وضحكت وهوا قالها وماله اهو العيال نايمه واخش انا بقاا الحق قبل العيال ما تصحي.. وسابها ودخل وانا سامع طبعا كل حاجة من ورا الباب وقعدت شوية كدا لغاية لما حسيت ابويا دخل وخرجت للصاله وانا خلاص هتجنن واعرف في اي.. ولقيت خالتي قاعده ف الصاله ع الكنبه وشابكه صوابعها ف بعضها وسرحانه.. بصتلها وقولتلها اي يا خالتي مدخلتيش تنامي ليه جوه.. اي دا ابويا فيين.. قالتلي خليته يدخل ينام جوة اصل تلاقيه تعب من نوم الكنبه.. قولتلها وانتي هتنامي ع الكنبه يعني لاا قومي خشي اوضتي وانا هنام ع الكنبه.. قالتلي لاا خش نام ف اوضتك وانا هنام هنا.. قولتلها لااا قومي وشديتها قومتها وهيا داخله الاوضه روحت قولتلها خالتي.. وقفت ولفت وبصتلي وقالتلي ايووة يا قلب خالتك.. قولتلها مش كنتي عاوزة تقوليلي حاجة.. قالتلي ااااه ااايوووة قصددي لااا لاا خلااص مفيش.. قومت ناحيتها وخدتها من ايديها ودخلت اوضتي وقعدت انا وهيا ع السرير وقولتلها ياخالتي انا حاسس ان في حاجة انتوا مخبينها عليا.. قوليلي في اي وصارحيني وريحيني.. قالتلي اااا.. اااصللل.. اااه ااصل ابووك عايزز يفرح بيك ويجوزك بقاا ويشيل عياالك.. بصيت ف عنيها اووي وحسيتها طبعا بتحور عليا.. قولتلها هوا يعني داا الموضووع.. قالتلي ايوة هوااا كداا بظبط.. قولتلها ومين بقاا اللي عايزين تجوزوهالي.. قالتلي بصص ابقي اسال ابوك انا ملييش دعوة بالموضوع دااا وقووم سيبني اريح جسمي.. بصتلها اووي وقولتلها وماله نامي وارتاحي يا خالتي.. وخرجت قاعد ع الكنبه والنهار كان طلع بس لسه بدري اووي ودماغي بتودي وتجيب ولقيت تليفوني بيرن ورديت لقيتها ولقيتها الدكتورة وقولتلها اي دا معقول اصحي ع صوت الكنارية كدا ع الصبح قالتلي بطل بكش ويالا تعالي بقاا عشان تاخد بدلتك.. قولتلها طيب خمس دقايق واكون عند الصيدليه.. ضحكت اووي وقالتلي صيدليه اي دلوقتي بس احنا بدري اووي.. قولتلها طيب هشوفك فين.. قالتلي تعالي شقتي.. قولتلها بسس جوزك يعني ووو.. قالتلي هوا ف الحمام وهيخرج يلبس وينزل عشان رايح المعرض بتاعه هيستلم شغل جايله من براا ولازم يكون موجود.. قولتلها طيب منا معرفش العنوان.. قالتلي بص ميتوهش.. انا مش بعيد عن الصيدليه.. ووصفتلي العنوان وقالتلي ساعه وتكون عندي يكون جوزي نزل.. وقومت اخدت دش وخرجت م الحمام ودخلت اوضتي البس وعيني جااات ع خالتي وهيا نايمه ع السرير وبصتلها اووي وعايز اقولها مسيري هعرف اي الموضوع اللي مخبينه عليا وف عز سرحاني وانا باصصلها وهيا بتتقلب وفتحت كدا وبصت لاقتني واقف.. قامت قعدت ع السرير وقالتلي اي في حاجة.. قولتلها ابدا ياخالتي بلبس ونازل رايح مشوار.. قالتلي مشوار اي ع الصبح كدا.. قولتلها مشوار مهم اووي.. بصتلي اووي وقالتلي هوا انت مش مكفيك مشوارك هنا ولا اي.. وقصدها يعني علاقتي مع بنتها.. قولتلها التجديد ف المشاوير مطلوب ياخالتي وضحكت وسيبتها ونزلت واتمشي لغاية الدكتورة واتصلت بيها وانا ف الشارع وردت وقولتلها انا ف الطريق قالتلي كويس جوزي لسه نازل حالا وعقبال لما توصل يكون هوا خرج م المنطقه.. قولتلها طيب هتفطري معايا.. تحبي اجيب معايا فطار اي بقاا.. قالتلي متجيبش حاجة عشان خاطري انا عندي هنا كل حاجة ف البيت وبعدين انا مبفطرش اصلا.. قولتلها مينفعش.. قالتلي تعالا بس الاول ونشوف الموضوع دا.. وروحت لغاية شقتها ورنيت الجرس وفتحتلي ولابسه بيبي دوول ابيض تحت كسها ع طوول وعليه رووب شفاف خالص وابيض ونفس الطوول وبزازهااا زي المدفع وطيازها باينه اووي وقابه طابعه من القميص ووراكها بتلمع اووي وشكلها زي القمر.. ودخلت وبصتلها اووي وصفرت وقولتلها اااي الجمال دا كله مخبياه عليه ليه.. وضحكت وقالتلي ادخل يالمض انت بتجيب كلامك الحلو دا منين بي.. قولتلها بجد انتي قمر اووي.. يابخته بكل دا.. ليه بس حرماني م الحلاوة دي.. بصتلي وربعت ايدسها تحت بزازها وبزازها اترفعت اكتر وبقت طالعه اووي م القميص وقالتلي يعني عايزيني انزل الصيدليه كدا.. بصتلها اووي وقولتبها انا كنت اموتك.. انا بس اللي اشوف الحلويات دي.. حد تاني لاا.. لقيتها اتكسفت وقالتلي طيب خد بدلتك اهيه.. قولتلها اتظبطت يعني خلااص وكله تمام.. قالتلي ااه هوا ظبطتهالك خلاص ولو عاوز تقيسها خش الاوضه وقيها بردوو وشوفها عليك.. واخدت البدله ودخلت اوضه نومها ولقيتها حاجة شيك اووي.. ودخلت قلعت هدومي ولبست البدله وطبعا لقيتها متفصله ع مقاسي بظبط وشكلها كان شيك اووي اوووي بجد.. وطبعا قعدت ابص لنفسي ف مراية التسريحه وبعد كدا ندهت علي مارينا وفتحت الباب ودخلت وبصتلي وقالتلي شيييك اووي اووي اووي تحفه بجد عليك.. روحت مقرب منها وماسك ايديها وباسيها من بطن ايديها وقولتلها هيا حلوة بس عشان دا زوقك انتي وانتي اللي مختاراها واي حاجة انتي بتختاريها للازم تكون حلوة عشان انتي قمراية.. ولقيتها اتكسفت اووي وقالتلي بس بجد كسفتي اووي.. روحت رافع وشها بصوابعي وباصص ف عنيها وقولتلها انا لو عليا عايز اعيش باقي عمري كله عشان بس افضل باصص ف عنيكي اللي بتوه جواهم.. انا مش عايز حاجة تاني م الدنيا غير اني افضل جنبك وابصلك بس.. لقيتها بصالي وعنيا كلها شهوة وحب.. ورحت مقرب براحه منها وحطيت شفايفي ع شفايفها بحنيه وبقيت ببوس وبشفط شفايفها بشفايفي بكل حنية ورومانسية وهيا غمضت عنيها ولفت ايديها حوالين رقبتي وانا ايدي لفت عاي وسطها وحطيت ايدي ع طيزها بحنيه وبقيت بحسس ع طيزها وجسمها بكل هدوء ورومانسية.. وبعد كدا سيبتها وبقت تبص ف عيني بكل حب وانا ببص ف عنيها بكل حب.. ولقيتها بتقولي بصوت مبحوح كدا.. اااي داا اللي انت عملته.. بصيت ف عنيها اووي وقولتلها انا حبيت ادوق العسل الطبيعي من شفايفك ولما عملت كدا حسيت اني مش عاوز حاجة م الدنيا تاني ولو موت دلوقتي هيبقي احلي حاجة عملتها اني اخر حاجة عيني هتبقي شافتها هيا انتي وشفايفي اخر حاجة داقتها هيا طعم شفايفك.. لقيتها بصتلي اووي اووي وحضنتي اووي واتشعلقت ف رقبتي وقالت بعد الشر علي متقولش كدا تاني.. انا بجد بقيت بحس اني سعيده ومبسوطه لما بتكون جنبي.. قولتلها نفسي افضل جنبك ع طوول ومبعدتش عنك ابدا.. وهيا قالتلي وهيا حضناني يااررييت بجد كان ينغع يارريت كان ينفع وهيا حضناني لقيتها بتعيط براحه كدا وبكل رقه.. روحت باعدها عني ومسكت وشها بايدي وبقيت ببص ف عنيها وقولتلها انا دلوقتي زعلان من نفسي وهنط م الشباك واموت عشان انا السبب ان العيون الحلوين دول ينزلوا دموع.. قالتلي لااا بعد الشر عليك بجد.. مش انت بجد السبب.. قولتلها اومال مييين.. بصتلي اووي وغمضت عنيها والدموع نزلت بكل هدوء تجري ع خدودها وقالت خلاص ملوش لزوم الكلام.. مبقاش فيه لزوم وحضنتها اووي وقولتلها انا بجد يا مارينا حبيتك اوووي اووي ومش هبعد عنك.. قامت حضاني اووي هيا كمان وقالتلي وهيا صوتها مخنوق بالعياط وانا بجد حبيتك اووي واتعودت عليك ف حياتي.. اوعدني مش هتبعد عني وتحرمني منك.. روخت باصص ف عنيها اووي وقولتلها اوعدك اني مش هسيبك غير لو موتت.. لقيتها حطت شفايفها ع شفايفي وبقينا بناكل ف شفايف بعض وكاننا جعانين بووس وزبي وقف وبقا بيخبط ف بطنها وهيا حست بيه وبقت حضاني اووي وكسها ع زبي واحنا واقفين وبتحك نفسها فييا اووي وانا بحسس عليها بكل رومانسية ونازلين بوس ف بعض لغتية لما حسيتها اترعشت وزامت وراحت مطلعه اهااات بكل دلع منها وعضت ع شفايفها وغمضت ورمت راسها ع كتفي وحضناني وانا بقيت بحسس ع راسها ورقبتها بكل رومانسية ووشزشتها ف ودنها براحه وقولتلها اي ياحبيبي انتي كنتي تعبانه اووي كدا.. لقيتها بترد بكل دلع وتقول اااامممم.. قولتلها يعني خلاص نزلتي وارتاحتي.. راحت خبطتني بكل دلع بايديها ع صدري وقالتلي بس يا مجرم بقاا متسكفنيش.. قولتلها طيب منا عاوز اعرف.. قالتلي اااه خلااص ارتحت.. مبسوط كدا.. قولتلها لا لسه هتبسط اكتر لمااا.. لقيتها حطت ايديها ع بوقي وقالتلي بس متكملش انا نفسي بجد اكتر منك بس بلاش نتسرع عشان خاطري.. انا خايفه نخسر بعض بعدها.. عشان خاطري بلاش.. حطيت ايدي ع كتافها وبصيت ف عنيها اووي وقولتبها وانا مش عايز غير حضنك دا بس وشفايفك اللي لما بدوقها بحس بطعم الحياه الحلو وعنيكي اللي ببص فيهم بتوه.. لقيتها بصتلي اووي وباستني تاني وحضنتني اووي.. قولتلها بجد انا الاحساس دا عندي احلي من اي حاجة.. مش عايز حاجة تاني م الدنيا.. قامت هرجت من حضني وقالتلي وانا بجد بقيت بحس ف حضنك اني ست بجد وبقيت بحس بالامان والحب.. وقامت سيباني وبتخرج م الاوضه وبتقولي يالا غير هدومك بقاا وحطزالبدله ف الكافر بتاعها عشان متتوسخش.. وفعلا غيرت هدومي وبقيت ببص لنفسي ف المرايه واقول ازاي انا كان معايا واحده زي الملايكه كدا ومبقتش معايا ع السرير.. بعدين بصيتلي تاني وقولت احساس الخب والرومانسية دا اجمل بكتير من احساس الشهوة وحبيت احساسي معاها وخلصت ولبست هدومي وخرجتلها واخدت البدله ف ايدي وقالتلي هتوحشني اووي ياحبيبي.. وانا حضنتها وقولتلها انا هجيلك كتير بس انتي متزهقيش مني.. حضنتني اووي وقالتلي عمري ما ازهق منك وروحنا ف بوسه لمده دقيقه وسلمت عليها ونزلت معايا البدله وروحت البيت وقولت اكلم دودي يجي ياخد مي بالعربيه يوديها الكوافير تجهز وياخدها للقاعه بتاعه الفرح واحنا هنطلع وراهم من هنا.. واختي وبنت خالتي شبطوا يروحوا معاها وقولتلهم خلاص هتروحو وكمان كوافركوا ع حسابي.. شوفوا هتعملوا اي هناك وملكوش دعوة بالفلوس.. وكلمت دودوي يجي ياخد مي وقولتله معاها اتنين بنات قرايبها عشان مينفعش تبقا لوحدها وهيعملوا شعرهم وطبعا عايزك تبقي جينتل بقا قدام مراتك وتدفع الحساب ليهم كلهم.. قالي اكيد طبعا حاضر.. وفعلا دودي جه بالعربيه واخد مي واختي وبنت خالتي ونزلوا ياخدوا فستان فرح مي و يروحوا الكوافير وكل واحده طبعا شبطت ف فستان سوارية ودودي دفع حساب الفساتين واخدهم ع الكوافير وكل واحده طبعا دخلت وقالت عايزة وعايزة والكوافير قال لدودي ع الحساب وبردة هوا دفع وكله حاحة تمام وسابهم وقالهم هروح اجهز انا كمان ونيجي ناخدكم ع القاعه.. وكلمني وقالي ع كل حاجة وقولتله تماااام.. قالي بس انا عايزك جنبي انا خايف ومرتبك.. قولتله رووح ظبط نفسك وانا هظبط نفسي والمك وتيجي تاخدني بالعربيه.. قالي دودي: لا هات بدلتك وتعالي معايا هنشتري شوز حلوة ليا وليك و مامي حجزالي غرفته ف فندق مشهور اووي وفخم وهروح هناك وهييجي الكوافير الرجالي والبادكير وهيجهزوني وهخرج من هنا ع الكوافير ع الفرح وانت هتجيب بدلتك وتيجي معايا ويظبطوك انت كمان وننزل سووا نجيبهم م الكوافير ونروح القاعه سوا انا بصراحه حبيتك الموضوع اوووي وقولت بقااا البدله الشيك دي لازمها شوز رايقه وتظبيط شعر وترويق والكلام كله عجبني بصراحه وخصوصا هوا شايل كل التكليف والفلوس بنسباله عاادي مفيهااش مشكله.. وفعلا ركبت معاه وطلع بالعربيه ع فندق مشهور وحاجة اخرر فخامه.. ودخل دودي ع الريسيبش واتكلم مع الموظف ولقيته بيديله مفتاح ودودي اخد منه المفتاح وجاالي وقالي دودي: يالا بينا نطلع بقااا نجهز وناخد شاور ونلبس البرنس ونتصل بيهم يطلعولنا وطلعنا فتحنا الغرفه ودخلنا وغرفه فخمه اووي وسرير قدامه بلكونه بتبص ع النيل وتلفزيون والحمام بقااا بانيو مساج والقاعده وحمام واسع اووي واول لما دخلنا الغرفه دودي نط واترمي ع السرير ع وشه.. وانا بصيتله وضحكت وقولتله انا: لااا قول يا خول كدا واتعدل منامش ع بطنك من دلوقتي دا لسه قدامنا اليوم طويل ولقيت دودي بيلف دماغه وهوا نايم ع بطنه وقالي. دودي: تؤ تؤ .. تعالي انت نط زي ما تحب.. وبيتلبون ف الكلام ويعض ع شفايفه روحت ناطط عليه وزبي خبط ف طيزة والسرير طري اووي وخدنا ونزلنا وطلعنا وهوااا قاال بكل محن. دودي: ااااااه.. حلو اووي السرير دا.. بياخد ويدي ويمرجح.. ااااح انا: بس ياخول بقاا متخليش طيزك تاكلك دلوقتي.. مفيش وقت خلينا نخلص اللي ورانا وبعدين نعمل احلي ليله ف شقتك لقيت دودي قعد جنبي كدا واتعدل وقالي.. دودي: انا بجد لو كونت لوحدي مكنتش هعرف اعمل حاجة.. بجد انا بحبك اووي عشان انت فضلت جنبي.. انا مطمن وانا جنبك.. بحسك راجلي.. وحضن دراعي اووي وفضل يااان ويتمحن.. قومت مطبطب ع وشه بشويش وقولتله طب مش يالا ناخد دش بقااا عشان العرق دا ونجهز ونتصل بيهم ييجو لقيته قااام من ع السرير وشد ايدي وماشين وعوا ماشي زي اللبوة يهز ف طيازة يمسن وشمال.. قومت مادد ايدي التانية وظارفه بعبوص وصباعي حفر ف طيزة.. لقيته قفش بطيازة ع صباعي ونط لقدام بكل محن وبيقووول.. اااااااي.. وضحك بمرقعه ودخلنا الحمام وانا بقلع وهوا بيقلع وخلصنا وبيقينا ملط.. وقلتله بقولك اي احنا عايزين نشوف في هنا شفرات حلاقه عشان نحلق وننضف.. لقيته قالي دودي: لاااا انا مامي جابت هند عملتلي سويت لكل جسمي وخلتني ناعم اووي وكمان عملتلي فتله لوشي وحواجبي.. انا بس هاخد الشاور وادهن اللوشن لجسمي كله والبس واعمل باديكير وسوار وخلاص بصيتله وقولتله.. احاااا طب وانا عاوز احلق شعرتي.. وتحت باطي.. منا مش بعد دا كله احضر الفرح بشعرتي وتحت باطي كلهم شهر وابقي كلي عرق كدا دودي: حاضر حاضر انا هتصرف.. استني.. وخرج ونام ع بطنه ع سرير ورفع سماعه التليفون اللي ف الغرفه واتكلم وقفل ولقيته جايلي وبيقولي دقيقه والشفرات تبقي هنا.. تعالي نقعد ع السرير عقبال ما تيجي الشفرات.. واخدني من ايدي بردو وماشي يهز ف طيازة البيضا زي الشمع وبتترج وزي الجيلي.. وظرفه البعبوص ونط لقدام وطلع ع السرير واترمي ع بطنه.. بصيتله وقولتله انا: دودي.. بص انا عارف انك نفسك دلوقتي.. وانا بردو نفسي فيك.. بس مش هينفع دلوقتي عشان عندنا كذا حاجة ومعانا الليل واخر ياعم هفشخلط طيازك دي نصين لقيته لف وقالي دودي: انا اه نفسي فيك اووي.. بس انا هسمع كلامك عشان انت راجلي واللي بتقوله زي اعمله… بس انا في حاجة حسيت انس نفسي فيها اووي ونفسي اعملها واجربها بصيتله اووي.. وقولتله حاجة اي دي دودي: ارفع ايدك كدا وريني تحت باطك ورفعت ايدي ودوي قالي.. ياااه اي الشعر دا كله.. شغرك غزير وتقيل.. ولقيته بيلعب بصوابعه ف شعر باطي.. قولتله انا: بس يا دودي تحت باطي كله عرقت وايدك هتتوسخ عرق وتبقي ريحتها مش حلوة لقيته شال صوابعه بعد ما غرقها ف شعر باطي وغرق صوابعه عرق وحطها قدام مناخير وشمها اووي وراح فاتح بوقه وبقا يمص صوابعه اووي وقاام مره واحده زي المسعور يمص ف شعر باطي ويشفط العرق اوووي ويلحس بلسانه ويبلع وفضل كدا لغاية لما حسيت ان تحت باطي اتغسل ونضف وقاام بردوو مسعور ع الباط التاني يلحس ويبلع وشفط لغاية لما نضفه ومبقاش في اي نقطه عرق تحت باطي وبقا يدعك وشه اووي ف شعر باطي وقام ع زبي يمص فيه اووي وانا اقوله بس بقااا بلاااش وهوا ولا هنا وفضلت ع كدا لغاية لما حسيت زبي هينطر لقيته خرجه من بوقه وفضل يلعب فيه لغاية لما نطرت لبني وبقاا يحط ايدها ياخد اللبن ويدعه ف شعرتي اووي وزبي بينطر لبن ع شعر صدري وبطني وهديت ولقيته قااام يمص ف شعر صدري وبطني ويبلع اللبن بالعرق ويمص اووي ويلحس ونضفلي بطني وصدري ونزل ع شعرتي بقااا بياكلها بسنانه ويشد فيها ويمص اووي ويبلع ف بضاني ويلحس ما بين وراكي وبضاني ويمص بشفايفه ويبلع كل العرق وطلع يلحس ف رقبتي وورا وداني ويلحس اي نقطه عرق بتنزل مني وقاام نزل ع الارض ومسك رجليا وبقااا يحط صباع صباع ف بقه ويهريه مص وتنضيف ويلحس ما بين صوابع رجلي وخلاني نضيف بلسانه وقااام هعد جنبي وبيبصلي اوووي.. قومت بصيتله اووي كدا انا: يخربيتك انت عملت ااااي.. انت لحست عرقي وبلعته كمان.. انت مقرفتش دودي: تؤ تؤ دا حلوو اوووي.. لما عملت كدا حسيت بجد انك جوزي وانا مراتك وجاريتك.. بجد خليك كدا متحلقش عشان عاوز اعمل كدا تاني لما تبقي معايا انا و مي انهارده قولتله.. لااااا انهارده لازم ابقي ع سنجه عشرة من كله.. ومتهافش شعرتي كلها يومين وتلاقيه طلع تاني وليك عليا اروح العب كورة وابقي كلي طينه واجيلك تحميني بلسانك لقيته فرح اووي وحضني وقالي.. اااه ياريت بجد عشان خاطري اعمل كدا روحت مديت ايدي وقرصته من حلمة بزه لقيته اتنطر لوىا وقاال منيكه.. اااااه بزي ولقينا الباب بيخبط قاام قااالي قووم بسرعه ادخل الحمام وانا هجيب الشفرات منه واجيلك.. قولتله طيب البس حاجة هتخرجله عريان كدا قالي ادخل انت بس وانا هتصرف يالا قووم وفعلا قومت دخلت الحمام وفتحت الباب شوية ولقيته فتح الباب شوية صغيره وطلع بدماغي ونص صدرة م الباب ومييل لجوة مداري باقي جسمه.. وبزة اليمين باين ومكور ومدلدل وبص للعامل بمياصه وقاله بدلع ميرسي.. وقفل الباب ولقيته جي عليا ومبسوط اووي وفرحااان.. بصيتله وقولتله اي مالك.. شكل الواد اتخرش بيك قالي لااا دا انا لما فتحتله وشاف بزي وبص ف وشي لقيه بص تاني ع رقم الغرفه وقالي مش دي غرفه استاذ دودي.. قولتله ايوة.. قالي هو حضرتك مراتك.. بصراحه حسيت اني مبسوك انه شافني واحده وحبيت اني احس اني زوجه.. وقولتله ايوة انا مراته ولسا عرسان جداد.. وحسيته هاج عليا وعنيه كانت بتاكل جسمي اللي باين ودراعي وبزي واخدت بالي من زبه وهوا بيتحرك وبيقف عليا وسيبته بهيحانه وقفلت الباب.. وضحكك بمنيكه اووي ضربه ع طيازة وطرقت واترجرجت وقولتله دا انت بقيت لبوة رسمي.. وهوا ضحك بمرقعه ودخلنا الحمام وقعدت ع القعده ولقيته جاب الشامبو وحط ع شعرتي وهمسك الشفره ويحلقلي.. بصيتله وقولتله انا: لااا ياكسمك حاتها احسن تعورني وانا محتاجه اليومين دوول وضحكت دودي: متخافش يا حبيبي انا محتاجه اكتر منك.. ومسك زبي وفضل يبوس ف راسه.. وحط الشامبو ع شعرتي وبقا بيحلقلي بشويش لغايه لما نضف زبي اووي وشعرتي وبضاني وبقت ناعمه حرير وطلع ع باطي ونضفه والباط التاني ونضفه.. وسابني وقاام فتح الميه وملي البانيو وحط شاور وحاجات كتير كدا ولقيت البانيو بقااا كله رغاووي وقاام دا ع زراير ولقيت البانيو بقاا زي الغساله.. وقااام خدني من ايدي وقالي تعالي يا روحي وسيبلي نفسك خااالص.. ودخلت البانيو ولقيت احساس بيدلك الظهر واحساس بيمسج الرجل وحاجة كدا تخليك ريلاكس ولقيته لبس ف ايده زي كيس قماش كدا وفيه جنب ليفه وحط عليها حاجات كتير وفضل يدعك ف جسمي اووي والبتاع يمسجني وغصب عني لقتني سايبلي نفسه وهوا اتوصي بيا اوووي اوووي اووي ف الدعك والتنضيف لدرجه ان جسمي احمر م الدعك.. والحاجات اللي حطها ريحيتها فاجرة اووي مخلياني مستمتع اصلا.. وخلص وفتح الدش ووقفنا نحضن ف. بعض تحت الدش ويحك طيزة ف زبي ولقيته مرة واحده لف ووشه لوشي وبياكل شفايفي وبيحك زبه اللي زي الذنبور او زي عيل صغير وبيحك بزازه ف صدري ويضغط عليهم اووي وبيزووم وهيجيب.. روحت بعدته غني وقولتله لااا امسك نفسك وهليك متنزلش عشان تنزل ف كس مي وتحبلها.. وقفلنا الدش وخرجنا لابسين البرنس واتصل قالهم يالا جاهزين.. وتخنت قاعدين ع السرير مستنينهم لقيت دودي بيقولي دودي: تفتكر اللي بينزل مني دا هيخلي مي تحمل مني.. انا مظنش دا خفيف اووي زي سبعه ونص وكمان انا ملليش زب.. زبي زي الذنبور.. انا عايز كس بقااا انا: منا عشان كدا بقولك متنزلش وخليه عشان يتقل.. والخكاية كلها مش محتاجه غير حيةان منوي واحد بس.. وعايزك لما اقولك تنزل وتنزله وانت لازق ذنلورك كدا ف كس هند اووي لغاية لما تصفي وهيا هتفضل فاشخه نفسها عشان ينزلوا لجوا وانا هكبس بزبي عشان اخليهم ينزلوا جوة الرحم بتاعها.. وزي ما قولتلك محتاجين منعم حيوان منوي بس دودي: بجد تفتكر ممكن يحصل دا انا: بص انا معرفش.. بس احنا هنعمل اللي عليا وليقنا الباب بيخبط ودخل شاب وبنت باديكير.. والشاب قمحاوي كدا وشكله صعيدي وباين من لهجته ومعاه حتت بت بيضا ببزاز بنت متناكه مرفوعه وقابه لقدام وطياز مدورة وقابه وشكلها مومس بس ع المداري.. ودخلوا وحطوا رجلينا وايدينا ف ميه وحاجات كدا وبدوا بعد كدا يشيلوا الحاجات وقالولنا تخبوا حضراتكو مين يشتغل مع مين.. بصراحه البت من ساعه مادخلت وانا مشيلتش عيني من ع جسمها وهيا بتبصلي كدا من تحت لتحت بسهوكه.. وفجاه قبل ما انطق لقيت دودي مسبل للواد الصعيدي دا وبيقوله بكل محن وانوثه ودلع دودي: انت بليزز تعالي اعملي الباديكير ولقيت الواد قعد ع الارض ومسك رجلين دودي وحطهم فوق زبه وهوا قاعد مربع ع الارض وبقا يعمله بالمبرد والحاجات بتاعتهم دي ودودي فاشخ زب الواد لعب برجله وصوابع رجله والواد زبه بقااا واقف ف البنطلون وعرقااان وبيرفع عينه يبص لدودي ولقي دودي فاتح الروب من فوق ومبينله بزازه وهوا عمال يحسس عليها ويلعب بصباعه ف حلمه بزة ويعض ع شفايفه ويغمض عنيه ويرمي راسه لورا.. وابواد بقااا خلاص ع تكه وينطرهم.. والبت واقفه وشايفه الوضع ولفت وبصتلي كدا بشرمطه.. ولقيتها بتوطي عليها وبزازها بقت قدام عنيا وبتوشوشني ف ودني وتقولي.. مراتك شكلها سخنه اووي.. انت شكلك زهقت وعايز تجدد وتنيك واحده قدام مراتك وحد ينيك مراتك قدامك بصيت ف وشها وشوفت شرمطه بنت معرصه ف وش ميبانش عليه انه كدا.. وش يخدعك بادبه ف الاول وهوا وراه اكبر معرصه روحت قولتلها هوا دا جوزك قالتلي بص هو مش بظبط كدا بس تقدر تقول.. صاحبي او عشيقي او جوزي او خلاص مبقيناش عايشين غير ف بيت واحد.. انا هربت من اسكندرية بعد ما اتضحك عليا من واحد كان ماشي معايا وواعدني بالجواز وحصل اللي حصل وهرب وانا معرفتش اعمل اي واقول لاهلي اي.. وهربت وجيت ع هنا وقابلت الشاب دا وسالته ع شغل وانا كش من هنا.. وبصراحه طلع واد صعيدي راجل من دهر راجل ومستغلش كسرتني ولا حاجه.. دا وقف جنبي وجابلي شغل ف الكوافير اللي باعتني ليكم وبقاات يخليني انام ف شقته وعمرة ما فكر يبثلي ولا يستغلني ابدا وانا استجدعته وف مره كان بره وجه ولاقاني عامله عشا وشموع وكدا ولا بسه قميص جديد اشتريته عشان تبقي دخلتي عليه.. وفعلا نمت معاه بمزاجي وهوا بصراحة بسطني اووي بس متفقين مينزلش ف كسي عشان احنا مفيش بينا ورقه جواز.. احنا مجرد اتنين بيناموا مع بعض وبيشتغلوا مع بعض ومقدامهمش غير انهم يعملوا اي حاجة مدام مع بعض قولتلها طب وانتي مش هتوريني شغلك بقاااا عشان احكم عليكي ان كنتي بتعرفي ولا ولا ولقيتها قعدت ع الاورض وحطت رجليا الاتنين فوق كسها وكسها كان ابن متناكه مقلبز اووي وهيا لابسه بنطلون فيزون ع اللحم وكنت حاسس بذنبورها اللي واقف وشفايف كسها المنفوخه وبنطلونها اللي بقااا كله ميه من كسها وبقت بتنهج اووي وبزازها طالعه نازله تترج وزبي كان بدء يقف وبيتحرك تحت البرنس وهيا عنيه ع زبي وهوا بيتحرك.. روحت فاتح الروب ومبين زبي لقيتها بصتله وبرقت اووي وبصتلي وقالتلي يالهوي.. هوااا في كدا بجد.. انا كنت فكراااه ف الافلاام بس وبتمد ايدها وتحسس بطرف صوابعها ع راس زبي.. روحت لاعب اووي ف زنبورها وهيا تقفش اوووي بوراكها ع رجلي وتنهج وتمسك وتشد راس زبي وتعص ع شفايفها وراحت حاطه ايديها ع بوقها ومتنهده كام مرة ورا بعض وقامت هديت وايديها اترمت ع وراكها وبتنهج والناحيه التانية كان الواد خلاص بقا بيدقر لدودي ف رجله وايديه ماسكا ف سمانه رجل بودي وتحسس لغاية وراكه من تحت ويدقر اووي ف رحله وراح حاضن رجله اووي وفضل يزووووم ونزل لبنه ف البنطلون وبص للبنت اللي معاه لقاها هيا كمان جابت وبصوا لبعض وضحكوا ومسكنوا بقااا بعدها بادريكيرر م اللي قالبك يحبه وبقينا بنبرق م النضافه.. وميلت ع ودن دودي وقولتله هاات ١٠٠ حنيه وانت خلي ف ايدك ١٠٠ جنيه.. قالي ليه.. قولتله انا هدي للبنت وانت تدي للشاب.. تبس يابني.. اي متفتح مخك قالي ماشي.. امسك الفلوس اهيه واخدتها منه وكتبت رقم موبايلي ع ال١٠٠ جنيه وطبقتها والواد والبت لمو حاجتهم وماشيين قومت حطيت ال١٠٠ للبنت ف بزازها وقولتلها متشكرين يا قلبي وهشوفك تاني اكييد.. وانا بحط ١٠٠ جنيه قومت قاقفش بزها.. وهيا بصتلي وعضت ع شفايفها وقالتلي نفسي اووي… ودودي ادي للشاب ف ايدة ومسك ايده وحسس عليها وخبط بظهر ايدة ع زب الشاب والساب كان بيهيج وزبه هيبتدي يقف وهرجوا وجه الكوافير وضبطنا وبقينا جاهزين وضربنا البدل وبقينا جاهزين.. ونزلنا ركبنا العربيه وطلعنا ع الكوافيرر ودخلت اجيبهم ولقيييييييتتتتت استنوني ف جزء جديد الجزء الثالث وطبعا بعد لما دخلت الكوافير ودودي فضل قاعد ف العربية وانا دخلت الكوافير ولقيت اختي وبنت خالتي لا بسين فساتين سوارية بس شييك اووي وعريانه وجسمهم كله باين وبيلمع م التظبيط بتاع الكوافير وشكلهم حلوو اووي اووي اووي وبقوا جمااااال اوووي ومي طبعا بالفستان الابيض الكات وبزازها بره خالص وشعرها وشكلها زي القمر وبصراحه بصيت للتلاته وكان نفسي انيكهم سوا ودخلت وبصتلهم اووي وقولتلهم انا: واااو اي يابنات الحلاوة دي كلها.. لاااا انا حبيت الجواز اووي.. خلاص اي رايكوو انا هتجوزكوا انتوا التلاته اصل انتوا عجبتوني اووي وضحكت وهما اتكسفوا وضحكوا ومي قالتلي طب انا وبنت خالتك ماشي واختك بقاا هتتجوزها ازاي وضحكت.. وانا بصيت لاختي وشكلها زي القمر ونظرة عنيها اللي بكسوف كدا دوبتني وحسيت قلبي اتخطف اووي.. وقولتلها ياريت ينفع اتجوزها مكنتش سيبتها لحظه واختي بصت ف الارض واتكسفت.. وقولتلهم يالا بينا بقاا وخرجت واختي ع يميني و بنت هالتي ع شمالي ومي جايه ورانا وماشية واحده واحده بتجرجر ف الفستان الطويل وخرجت ومي ورايا وفتحت باب الغربيه وخليت اختي تركب ورا وبنت خالتي جنبها ومي ركبت قدام جنب دودي.. ولما ركبت ورا قولت لبنت خالتي متجيبيني ف النص عشان عايز احضنك انتي واختي اصلكوا حلوين اووي.. وقومتها وبتحرك عشان اجي ف النص وهيا من الجنب التاني ودودي اخد مطب صغير راحت وقعت ع حجري قومت حاطت ايدي ع وسطها وفخادها وقولتلها اوباااا ع المطبات وضحكت وكلهم ضحكوا ع الموقف وفعلا حطيت ايدي ع كتف بنت خالتي واختي وخدتهم ف حضني وعمالين نهيص ونغني وايدي عماله تحسس ع كتف ودراعات كل واحده فيهم واختي نايمه ف حضني اووي وتبصلي وتقولي.. انت شيك اووي واموور اووي كانك انت العريس.. وانا بصيت ف عنيها اووي وقولتلها وانتي بحد عامله زي العروسه ف ليله فرحها.. انتي حلوة اووي.. وقربت من ودنها ووشوشتها وقولتلها ياريت دا كان فرحي انا وانتي كنا هنولعها خالص وضحكت وهيا اتكسفت اووي وضحكت وبنت خالتي بصتلنا وقالتلنا بتقولو اي هااااه.. روحت مقرب من ودن بنت هالتي وقولتلها بقول لاختي ياريت دا فرحي ع بنت خالتي اصلها مزة اووي وعجبتني.. لقيت بنت خالتي بصتلي اووي واتكسفت وخطت دماغها ف حضني وهيا واهتي بقوا يبصوا ف عنين بعض ويتكسفوا وانا نازل تحسيس ع دراعاتهم وقدام دودي سايق ومي جنبه وبتبصله اووي وشيفاه كانه بنت وناقصه شوية ميك اب بس وحواجبه مرسومه وشفايفه مورده ووشه بيلمع وعماله تبصله بعنيها من فوق لتحت اووي.. ووصلنا القاعه وهوا نزل فتحلها الباب ومسكها من ايديها ونزلها وراح فتح الباب ومسك ايد بنت خالتي ونزلها ومسك ايدي وكمان اختي وقفل الباب ومي وراخ بكل تلقائيه مانج مي.. روحت جيت وراه براحه وظرفته بعبوص وقاااله اااه بدلع ومي بصتله اووي.. وانا قولتله خليها هيا اللي تانجشك مش انت اللي تانجشها.. وفعلا عمل كدا وبدئت طبعا الزفه والسيوف اللي فيها ناار والمزمار ودخلات الافراح دي وام دودي واخته لابسيين فساتين اخر سفاله وكانهم شرموطتين.. وطبعا يعتبر كل اللي ف الفرح من نفس المستوي واغلب الحريم والبنات نفس موضوع اللبس ورجاله وشباب لابسين بدل.. وطبعا سامع كل واحده وواحده بيجيبوا ف سيرة دودي وانه مش هيعرف وازاي يتجوز وهوا ملهوش ف ابحواز دا شكله توتو ونايتي ويضحوا ويتريقوا ولما يشوفوا فوفو ام دودي يحضنوها ويباركولها عادي ولا كانهم كانوا جايبين ف سيرتهم وبقيت ببص ليهم واقولهم بيني وبين نفسسي اااه ياولاد الكلب يا منافقين.. وبدء الفرح طبعا ورقص وكله بيرقص وبيحك ف كله ورجاله وبنات وستات وشباب وكله نازل دعك ف بعضه وطبعا زي اي واجب ف اي فرح مصري.. الشباب بتبعبص العريس وحصل كدا وكله بقااا بيبعبص دودي ف طيزة ودودي هااج طبعا من كمية البعابيص اللي خدها.. وجيه وقت البوفيه طبعا ودودي ومي مسكو ايد بعض وقطعوا التورته وكله بقاا بيصفر وفرحااان.. روحت قولت لمي هنعمل شوو طبعا بالتورته وياكلكوا وهيبوسك وهوا بياكلك.. عايزك انتي اللي تبوسيه وتاكلي شفايفه وتبقي اجرء منه وزودي شوية كمان من عندك.. وفعلا شو التورته ومي لقت ببزازها اووي ف دودي ومسكت دماغة وبقت بتلحس شفايفه بالتورته وتمصها اووي وهوا بيتكسف وبيضحك بدلع ويرجع لورا وهيا تشده تااني وتعمل تااني وكله بيصفر وفرحان وسامع صوت الستات والبنات وهما بيقولوا دي شكلها هيا اللي هتدخل عليه انهارده وهي هي هي هي.. والشباب بياكلوا مي بعنيهم ويقولوا دي فرسه ومش هيسد عليها وشكلها هتفرمه انهارده و هاهاهاهاها.. وشوية ولقيت البوفيه اترص وحاجه بقااا اخر عظمه واكل اشكال والوان.. خرفاان وديوك رومي وحمام وفراخ ومحاشي بانواعها وسلطات وكانها سفره من الف ليله وليله.. واخدت اخدتي وبنت خالتي وقومنا عمبنا اطباقنا وبقينا ناكل بعض ونضحك وابويا وامي وخالتي وابو مي هايصين ف البوفيه واكلنا وجابولنا عصير بس شكله غاالي اووي وشربنا ولقيت ام دودي جايه ولابسه فستان كانها مش لابسه حاجة اصلا وماشية ملط وجات ع الترابيزة اللي انا عليها واختي وبنت خالتي وابويا وامي وخالتي وقربت مني وحضنتني اووي وباستني جنب شفايفي بظبط وعنيها ف عنيا وتقولي مبسوط يا روحي.. قولتلها حد يبقي هايص ف الحاجات دي كلها وميتبسطتش.. قالتلي بس كدا.. انا اعملك احسن من دا كله ١٠٠ مرة لو هيبسطك يا حبيبي وامي وخالتي واختي وبنت خالتي بصنلها اووي وهاين عليهم يقوموا يجيبوها من شعرها.. وحضنتها وبوستها وسيبتها ومشيت وطبعا اختي شدتني من ايد وبنت خالتي من ايد.. واي دا وازي كدا ولا ومتخليهاش تعملك كدا تاني وجو نفنسنه بنات.. قولتلهم هنبقي نشوف دا بعدين مش وقته دلوقتي وبقيت بسقف واهيص عادي.. وخلاص بقينا ف اخر فقرة ف الفرح وهيا الرقصه السلو.. وطبعا رقصوا وكله بيصفر ولقيت اختي شدتني من ايدي وطلعنا انا وهيا حضنا بعض وعنيا ف عنين بعض ومليانه كلام وحب ورومانسية وبرقص سوا.. ولقيت اختي حطت راسها ع كتفي وحضنتني اووي وقالتلي ياريت دا فرحي عليك.. وانا حضنتها وقولتلها ياريت بحد ونروح انا وانتي من هنا ع شقتنا.. ولقيتها قامت براسها من ع كتفي وعنيها فيها دموع وبصتلي وقالتلي بحبك اووي وسابتني ورجعت للترابيزة وانا واقف لوحدي ومي ودودي بيرقصوا لقتني تلقائي بشد مي من ايدي دودي وبحضنها اووي قدام كل الناس وبرقص بسها سلوو ودودي واقف جنبنا بيتفرج ومبسووط وبيضحك عادي. لغاية لما الفقرة خلصت قومت بوستها من خدودها ومسكت ايديها واديتها لدودي واغلب اللي ف الفرح افتكروني اخوها.. وطبعا بدئت الزفه وطلعوا للعربيه وركبنا العربية كلنا تاني ومشينا وقولت لدودي اطلع ع بيت ابو مي.. خلي مي تسلم ع ابوها عند بيتها وبعدين خدها شقتك.. وانا طبعا كان ف نيتي اوصل اختي وبنت خالتي للبيت واخلع تاني معاه ع شقتهم.. وفعلا مي وصلت لغاية بيت ابوها ونزلت بفستان الفرح قدام الشارع كله وحضنت ابوها وباست ايده وابوها حضنها وعيط وسلمت ع امي واختي وبنت خالتي وخالتي وركبت تاني.. ولقيتها بتقولي اركب لغاية لما تروحني.. وركبت العربيه تاني معاهم ودودي كان راكب قدام بيسوق وكي جنبه قدام وانا ركبت ع الكنبه اللي ورا ولقيت كي فتحت الباب ونزلت ركبت جنبي وقالتله يالا اطلع وامشي بينا شوية قبل ما نروح.. وطلع دودي بالعربيه وساق وقالنا دودي: اي رايكو نطلع نتعشي سوا ف باخره عايمه ع النيل وبعد كدا نروح بصينا لبعض انا ومي وقولنا اشطا اطلع بينا.. وفضلنا ماشيين لغاية بواخر عايمه ع النيل وركن العربيه وقتلنا ثواني وسابنا ونزل.. وشوية لقيناه حاي وبيقولنا انا حجزت vip عشان نتبسط وكان الوقت جه ونزلنا وطول ما احنا ماشيين ومي مانجشاني ودودي ماشي وراها ماسكلها ديل الفستان والمكان لقانا داخلين افتكرو ان انا العريس ومي العروسه ودودي تبعنا.. واحتفلوا بينا وجابولنا مشروب المكان وقعدنا ع الترابيزة والمركب اتحركت والعروض اشتغلت والمزيكا والبوفيه اتفتح ودودي بقاااا يعملنا الاطباق ويجيبهالنا وقالنا تعالوا نتصور.. وخرجنا ع sundick بتاع الباخره ودودي طلع موبايل سامسونج تاتش وكان دا اول اصدار ينزل تاتش وكاميرا وحاجة اخر روشنه.. وشوفنا الموبايل انا ومي واندهشنا وقولناله مبرووك وبقا يصورني انا ومي وانا بقيت بصورة هوا ومي وخلانا نتصور سيلفي كمان وفشخناااه تصوير والمركب رجعت ونزلنا ركبنا العربيه وقالي هنطلع ع الشقه بقااا عشان لسه فاضل اخر مفاجاه انهارده.. قولتله انا ومي ف نفس واحد مفاحاه اي دي… در بقول دلع ومياصه ولبونه وقال تؤتؤ وبيهزر كتافه لفوق… وقالنا لو قولتلكوا عليها هتبقي مفاجاه ازاي.. وفضل سايق وطول الطريق انا ومي هزار وبوس واقفش ف بزازها وهيا تدلع وتضحك وتتلبون بصوت عالي وقزاز العربيه مقفول ودودي بيسوق ويقولنا دودي: اي دا بس عيب كدا سيب مراتي.. اوعي بزازها سيبها.. وبيدلع اووي ووصلنا للشقه وهوا قدامنا وفتح الباب ودخل وانا شيلت مي ع ايدي ودخلت بيها وهيا شابكه ايديها حوالين رقبتي وراسها ع كتفي ودخلت الشقه ونزلتنا وخدتها ف حضني وقولتبها مبرووك يا مي وبقيت ببوس ف شفايفها وهيا بتسيح ف ايدي.. لقيت دودي بيقول لمي.. دودي: يابختك يامي.. نفسي اكون مكانك.. بس بقاا سيبيلي حاجة ومي راحت زقاه بايديها بعدته عننا ولفت ايدها حوالين رقبتي وبقت بتغتصب شفايفي بووس ومص وشفط.. روحت فاكك ايديها وقولتلها اهدي لسه قدامنا وقت ولقينا دودي جه دور اخر مفاجاه بقااااا.. قولناله اي هيا.. قالنا خشوا اوضه النوم غيروا وهتلاقوا لبس كل واحد ت السرير وانا هجهز المفاجاه ولما اخلص هخبطلكوا تطلعوا.. واخدت مي ودخلت اوضه النوم وبقيت بقلها الفستان ونزل ع ابارض وبقت واقفه بالاندر والبرا بس وجسمها بيلمعه اووي وفكيتلها شعرها ونزل ع كتافها وبقا شكلها حلوو اووي ولقيتني ببصلها واقولها شوفتي بقااا اني كنت عاوز مصلحتك واديني معاكي اهوه وكمان هفتحك وانيكك وحوزك هيبقي عارف.. لقيتها ضحكت وقالت قصدك مراتي.. قولتلها مش مهم ودا انسب حل وكمان هتتناكي براحتك وهوا مش ممانع.. قالتلي انا خايفه اووي لما تفتخني.. خليك خنين عليا عشان هاطري انت بتاعك كبير اووي وتخين وهتعور حضنتها اووي وبقيت بطبطب عليها وابوسها بحنية اووي واحسس ع جسمها واقولها انا هبقي بشوويييش اوووي ومش هتحسي بحاجة خالص.. وحضنتني وقالتلي تعالي لبسني وكان قميص اقصر كمان م البيبي دول ونوا كان فتله اصلا مش قميص واليت لبسته من غير اندر ولا براا وكانها ملط.. وقالتلي مش هتقلع هدومك.. بصيتلها اووي وقولتلها هوا انا هقلع نفسي يعني.. اومال انتي لزمتك ااااي.. قومي يابت قلعيني هدومي ولبسيني.. لقيتها جات عليا وقالتلي من عنيا يا تاج راسي.. وقلعتي ولبستني بجامه حرير رجالي احمر غامق.. وسمعت صوت واحده بره.. قولت لمي استني هخرج اشوف مين وانتي خليكي هنا.. وخرجت لقيت دودي لابس قميص نوووم بنوتي اوووي ومتمكيج زي البنات ولقيت واقفه معاه هند.. روحت بصيتلها اووي ودخلت عليهم وقولتلهم انا: ااااااي هتفضلوا واقفين كتير.. متدخلي تقعدي ياهند وهند شافتني وارتبكت وقالتلي اااييي لااااا اااااانننتتت.. ااانااا ااصلللل روحت شاددها من ايديها اووي للكرسي ومقعدها وجه دودي وقعد وقالي في اي.. بصيتله اووي وهوا خاف من بصتي ورجع لورا وسكت.. وبصيت لهند اوووي وقولتلها انا: اي ياهند هتقولي انتي ولا اخليه هوا يتكلم.. ومتحوريش عليا وانتي عارفه انا بعرف كل حاجة هند: مفييش ياخويا دا سي الانسه.. قصدي الانسه الاستاذ.. يوووة معلش.. طلب مني اعمله جسمه كله سويت.. وكمان اعمله ميكب كامل.. بصيتلها اووي وقولتلها ولهفتي كاااام.. ومتحوريش عشان هعرف هند: اخدت ١٠٠٠ جنيه لما عملت السويت وكنت هاخد ١٠٠٠ جنية بعد الميكب.. بصيتلها اووي وقولتلها انا: هند هيا حلوة اووي عليكي ١٠٠٠ ف المصلحه كلها.. يايلا بقاا امشي ولسا كلام تااني معاكي بعدين.. لقيتها بصتلي اووي وبلعت ريقها وقامت جري وطلعت م الباب ودودي قفل الباب وجه دودي: اي حكايتك مع البت دي.. انت تعرفها. ولا اي انا: ااه اعرفها وبنيكها وبضربها كمان وبقطع عليها ف اي مصلحه عشان هيا استغلاليه بنت زانيه دودي: انا كل مره بحبك اكتر وبحس اني معاك ف امان.. وبيلف ويفرجني ع نفسه ويقولي شوفت عملت اي عشانك.. عشان تبقي دخلتك عليا انا كمان بعد متدخل ع مراتي وتفتحها روحت قافشه من بزه اووي وقلتله هخليك تلحس ددمم شرفها من ع زبي بصلي اووي وقالتي بجد ياريت اعمل عشان اكدب كلام مامي واثبتلها انه العكس.. مسكته من دراعه وقولتله كلام اي دا.. قالي كلام اهبل متخدش ف بالك يالا بينا بقاا عشان انا عايزك اووي روحت شاده من دراعه قووي وقاليله انكق كلام اي.. بصلي لقاني مكشر وبتكلم جد وحسيته خاف مني وقالي هقولك هقولك اهدي دودي: بص ياسيدي انا هحكيلك بس عشان خاطري مش تفهم مامي غلط او تزعل.. هيا مش تقصد كدا.. بص هيا قالتلي احنا هنعمل الفرح وكل حاجة ومدام البنت هتقفل بوقها يبقي خلاص.. تلاقيه جايبها تطلعلها بقرشين وتداري ع فضيحيتها وانها تلاقيها مش بنت اصلا وانت قولت كدا وخلاص روحت باصصله اووي وقايله اتصلي بامك دلوقتي.. ولقيت دودي قالتي حاصر وجري اتصل بامه وقالها كلمي.. وفوفو كلمتني فوفو: اي يا روحي.. اي طمنتي خلصت ولا اي.. وبتضحك وحسيت بضحكتها انها بتتريق انا: يا طبعا يا حبيبتي لسه مدخلتش ومستنيكي تيجي عشان احنا هنعملها دخله بلدي وكله هيبقي ع عينك يا تاجر عشان اثبت للكل ان البضاعه سليمه ولسه بشوكها عشان اقطع لسان اي كلب قااال غير كدا.. وقفلت السكه ف وشها ورميت التليفون ع الكرسي.. وكنت متعصب لقيت دودي اترمي ف حضني وبيهديني ويقولي دودي: حقك عليا يا حبيبي متزعلش من مامي.. بليزز بقااا.. وانا مكشر ولقيته بيقول.. يا مامي يا بنت الشرموطه يا وسخه.. كدا تزعلي عريسي ليله دخلته.. طب انا هخليك نيكك يا وسخه.. وانا بصيتله وضحكت وهوا ضحك وقالي ايوة كدت ولقينا الباب بيخبط وفوفو داخله بتبصلس ومخطوفه وحست انها غلطت.. وجات بتقولي فوفو: ااااننننا مششش قصدددد… اااناااا كنننتتت بسسسسس روحت شاددها من ايديها اووي وانا بمشي ع اوضه النوم وهيا بتجري ورايا وكانت هتقع وبتصوت ودودي جاي وراها بيهز ف طيازه ودخلت الاوضه ع مي ورميت فوفو ع السرير ومي اتخضت اي دا في اي.. قولتبها مفيش بس الدخله هتبقي بلدي عشان اثبت للناس ان اختي لسه بشرفها ومتلمستش واقطع لسان اي كلب يقول عليها كلمه.. واللي هيجي عليها كانه جه عليا ودا كان كلامي م الاول.. وكل دا بقوله وعيني باصه لفوفو وعهيا بصالي وخايفه.. ومي بصتلي اووي وحست ان ليها دهر بجد وبصت لفوفو بكل احتقار من فوق لتحت ولقيت مي طلعت ع السرير وفشخت رجلها قدام وش فوفو وقالتلي وانا جاهزة وتعالي انت افتحني عشان مفيش راجل غير هنا.. وبتقول وهيا بتبص لفوفو اووي ف عنيها وبترمي عليها بالكلام ولقيت فوفو بصت لكسها اووي وبصت لعنيها وبصت لتحت وعنيها اتكسرت.. روحت قايم وزبي قدامي وقولت فوفو امسي رجل وافشخيها وانت يا دودي امسك رجل وافشخها.. وانا بقيت بمشي زبي ع ذنبور مي واهيجها وهيا تهيج وتتمحن وتتاوة وتبص لفوفو ف عنيها وتقوم باصه ع ودودي وانا استغليت انهم بيغيظوا بعض بالنظرات وروحت خابط زبي ف كس مي مرة واحده من غير ما تاخد بالها ولقيتها صوتت اووي وصرخت جامد وعيطت وقالت مي: اخسسسس علييييلكككك اااااااه كسسسسسسي كسسسسسي ااااااااه طلعه هموت اااااي اهي اهي اهي وانا نزلت بصدري عليها وبقيت ببوس شفايفها وارضع ف بزازها وهيا تان وزبي بيدخل ااكتتر وهيا تعض ف شفايفي لغاية لما بقيت بدقر ف كسها وهيا لافه دراعتها عليا وحضناني اووي وصرخت واتنفضت ونزلت شهوتها وزبي ف كسها واستنيت لما هديت وسحبت زبي براحه وطلعته قدام فوفو ودودي وبصيت ليهم وقولتلهم اههو ع عينك ياتاجر.. لسه بشرفها واي كلي هيفتح بوقه هقطعله لسانه.. وبصيت لدودي وقولتله زانا طلعت قد كلامي وريني شطارتك انت بقااا.. ولقيت دودي نازل مص ف زبي وبيلحس شهوة مي ودم شرفها من زبي ويبلعه لما نضف زبي ع الاخر.. وقولتله عجبك.. قالي اووي.. قولتله يعني دا مش صلصه.. قولي لا.. قولتله لا امك لازم تتاكد بنفسها وبصيتلها وقولتلها انزلي احسي كسها ودوقي طعك شرفها.. بصتلي اووي.. قومت شختت فيها اووي وقولتلها يااالااااا.. قامت اخضت ونزل لحس ف كس مي ومي تزووم وتقفل بوراكها ع راس فوفو لغاية لما نطرت شهوتها تاني ف وش فوفو وقولت لفوفو يالا اعملي وضع الدوجي بس اقفي ع ايدك ورجلك ووخيت مي دماغها بكتافها ع السرير وجسمها لفوق وسانده بظهرها ع فوفو وخليت دودي يطلع يحط ذنبور ع كسها ويحك اووي وفضل يعمل كدا وهيا هات معاه وبقت بحك فيه اووي كانها بتتساحق مع بنت وهوا يتاوة بشرمطه ولما لقيتهم سخنو خليت دودي يفتح كس مي بصوابعه ويزق زنبورة ف كس مي وبقا بيفرك اووي ويغرس نفسه اووي فيهااا وهيا هاجت وبقت تشده اووي عليها وانا هيجت اووي ولقتني بركب بزبي فوق دودي وهوا راكب مي وبقاا زانق اووي فيها عشان نمت عليه اووي عشان اخلي ذنبورة يبقي جواها ع قد ما اقدر وانا برزع ف طيزه وهوا يتاوه ومي تتاوه اووي وراحت لفت رجليها فوق ظهري وبقت مكتفاني انا ودودي برجليها وفضنا كدا لغاية لما انا جيبت ف طيزة وهوا اترعش ونزل النقطتين ف كس مي ومي نطرت شهوتها وهدينا شوية ومي بدئت تفك رجلها وانا قومت براحه وهوا قاام براحه من ع مي ومي قفلت وراكها ع بعض اووي وضمت عضلات كسها عشان تنزلهم اووي جواها وقولت لدودي اقعد زي امك ما عامله كدا وخليها عشان مي تفضل كدا عشان النقطتين بتوعك يتزحلوا من شهوتها وينزلوا جواها.. وعمل كدا وفوفو خرجت وبصيتلها اووي وقولتلها متيجي تدقي تنضفي زبي م اللبن.. وحات من سكات مصت زبي وبلعت اللبن وقامت وهيا باصه ف الارض ف سابتنا ومشيت وانا قاعد ع الكرسي وشايف دودي ناام ع بطنه ومي نايمه عكسه وطيزها فوق ظهره ورجل ناحيه دماغه ورجل ناحيه طيزة.. ولقيتها جابت رجلها اللي ناحيه دماغه وحطيتها ع طيزة ودخلت صباع رجلها الكبير ف خرم طيزة وغرقته لبن وطلعت صباعه ورجعت برجليها ناحيه دماغه ووشه كان الناحيه التانية.. قامت خبطته برجلها ف دماغه قاام لفلها وشه ولقي رجلها قدام شفايفه وشاف صباع رجلها غرقان لبن واللبن بيسيل ع بطن رجلها.. قااام طلع لسانه وبقاا بيلحس ف رجلها ويلحس اللبن ويمص صوابع رجبها اووي وخد صباعها الكبير ف بوقه وبقا بيرضع فيه وهيا حطت كف رجلها التاني بيت طيازة وبقيت بتحط كف رجلها ف طيازة وهوا بيفرك بذنبورة اووي ف السرير ويضم طيازة اووي ع كف رجلها لغاية لما قااام مرة واحده وعمل معاها مقص وفضل يحك نبورة ف خرم كسها ونزل نقطتين تاني ورجع تاني مكانه تحتها وهيا سانده جسمها عليه وحطت رجل علي وشه ورجل علي طيزة.. وانا بصتلهم اووي وقولتلهم بااااس انا كدا اتطمنت عليكوو.. استمروا بقاا كدا لغاية لما نشوف اي اللي هيحصل.. وقومت اجيب لبسي بقاا عشان البس وانزل اروح البيت وقلعت البجامه ولبست هدومي ولقيت تليفوني بيرن.. رديت لقيت امي امي: بتكلمني وهيا بتعيط.. ايووة انت فييييين انا: انا كنت مع مي واطمنت عليها خلاص ونازل جاي اهوه.. اي في اي مالك بتعيطي ليههه امي: اااااصلللل…. استنوني ف جزء جديد الجزء الرابع امي: بتعيط اووي اووي وبتقولي ااصللل.. والتليفون وقع من ايديها وسامع صوتها بتعيط اووي ولقيت ابويا مسك التليفون وبيكلمني ابويا: الوو ايوة يابني.. متخافش كلنا بخير انا وامك واختك وخالتك وبنت خالتك كلنا كويسين وبخير ولو عاوز تكلمهم هخليك تكلمهم كمان.. بس خالتك تعبان اووي اووي وخلاهم يودوه البلد وكمان عايزنا نسافرله ونبقي جنبه وعايز يشوفنا انا: حالا.. وهكون عندكووو وقمت لبست بسرعه.. ودودي قالي في اي.. قولتله مفيش انا ماشي وهبقي اكلمكم تاني واجيلكم.. قالي طيب استني بس.. بصيتله وقولتله عايز اي.. قالي خد مفتاح عربيتي وروخ بيها وخلي العربية معاك لما تخلص مشاويرك براحتك ابقي هاتها.. وهتلاقي ف درج التابلوه ١٠٠٠٠ جنيه.. اعتبرهم فلوسك واصرف منهم براحتك زي ما انت عاوز لو احتاجت لفلوس.. وانا لو احتاجت عربية هبقي اخد عربيه مامي او عربية اختي او حتي هاخد تاكسي وقمت نزلت وسوقت العربية ع البيت بسرعه وطلعت ولقيت امي وخالتي حاضنين بعض وبيعيطوا وابويا بيهديهم وانا دخلت وقالي يالا ادخل غير البدله والبس هدومك عشان هنسافر.. وفعلا لبست قميص وبنطلون وسافرنا كلنا ووصلنا بلدنا ف الصعيد واول مره اسافر البلد اصلا ووصلنا قدام بيت كبيرررر اووي ودخلنا ولقينا البيت الكبير دا كله مفيهوش غير خالي ومراته وبنت خالي اللي كانت معايا ف السلسله الاولي للي متابع القصه م الاول.. وجدتي وجدتي متوفيين.. وابويا وامي سافروا ف الاجزاء اللي فاتت لما جدي اتوفي واللي متابع القصه هيعرف.. وطبعا دخلنا وطلعنا اوضه جدي وخالي كان نايم ع سرير جدي ومرات خالي وبنت خالي قاعدين جنبه ع السرير وبيعيطوو ودخلنا عليهم وامي وهالتي بقوا بيحضنوا خالي اووي وابويا دخل حضنه وباسه وسلم عليه وخالي شافني وشاف اختي وبصلنا وروحناله وحضناه وسلمنا عليه وهوا نايم ع سرير وشكله بيودع.. ومسك ايدي بايده وايده التانية مسك ايد اختي ولقيته بيحطهم ع بعض ويبصلنا اووي والدموع نازله من عينه ع حنب وشه ويبص لامي اووي وابويا.. وامي بصتله اووي واترمت ف حضنه.. وقالها بصووت ضعيييف اووي خالي: هااااه خلاااص جهزتي الولاد امي: بتعيط اووي وتقوله.. لسسسه ياخويا لسسه.. اهئ اهئ اهئ خالي: غمض عينه اووي وفتح تااني.. وقالها.. مستنيين اي.. لازم كل حاجة تفضل ماشية زي ما هيا ماشيييه.. عرفيهم ع طوول.. وامي حضنته وقالتله متخافش ياخويا كل حاجة هتفضل ماشية.. متخافش.. وابويا جه جنبه وطبطب ع صدره وقاله ارتاح انت بس ومتقلقش كل حاجة هتتم وخالي بص لابويا وقاله خدهم وديهم هنااااك لازم يروحوله.. خليهم يروحوا هناك.. ابويا: هوديهم هوديهم.. نطمن عليك انت بس وهاخدهم متقلقش خالي: انا كويس متخافش.. قوووم خدهم دلوقتي.. لازم يروحوا دلوقتي.. وابويا قالي انا واختي تعالوا هنروح مكان كدا ونيجي.. وخالي بص لبويا اووي وقااال وهوا بيكح وتعباان.. خلص الموضوع بسرررعه متستناش عليه تاااني وابويا هزله راسه واخدني انا واختي وخرجنا من اوضه خالي .. واحنا ماشيين جوة البيت لقيت ابويا بيقولي انا واختي.. ابويا: بصوا.. انتوا كبرتوا دلوقتي وفيه حاجة مهمه اووي اووي اووي لازم تعرفوها وقبل ما تعرفوها لازم اوريلكم حاجة.. وخدنا دخلنا طرقه كدا وشكلها قدييم فششخ ووقفنا قدام باب خشب كبير وعليه عنكبوت وتراب وشكله بقاله مده متفتحش.. وابويا وقف قددام الباب وبصله اووي وغمض عنيه ولقيت دمعه نزلت تجري من عنيه ع خده وفتح عنيه تاني وبصلنا وبدء يشيل العنكبوت من ع الباب ويفتحه.. واول لما فتحه لقيت هوا سااااقع اووي جه عليا انا واختي وابويا وبانلنا ممر كدا والارض بتاعته رمل والحيطان حجر كانه ممر ف بطن جبل.. ودخلنا خايفين ومشينا لغاية لما وقفنا قدااام بوااابه كبيرة جدااااا ومقفوله ومرسوم عليها رسومات فرعونيه وفضلت انا واختي متنحين اووي للرسومات وشكل الباب ولقيتني برفع ايدي وبحطها ع الباب وبلمسه واول لما لمسته حسيت اني اتخطفت وحسيت اني بحلم وشايف الحلم اللي بحلمه بس وانا صاحي واختي لقيتها حطت ايديها ع الباب وحصلها زيي بردوو كدا وشيلنا ايدينا بسرعه وانا وهيا بنبص لبعض اووي وقولنا لابونا.. اي دااا.. دي مقبرة فرعونية صح.. قالنا صح.. قولتله يعني دا ورثنا.. قالي اااه.. قولتله طب منفتحها ونبيع بقااا ونتنغنغ.. قالنا لو كان سهل زي ما بتقول كان حصل من ايام جدك.. انما دي حاجة تاني.. قولتله ازاي.. قالي دي مش محرد مقبرة عادية.. دي مقبرة الملك…. ومعاه كل حاحاته كامله وكمان الكهنه بتوعه حاطين شروط ع فتحها… قولتله طيب ما تعملوا الشروط دي وتفتحوها.. بصلنا اووي وقالنا ما هوا دا اللي انا كنت عايز اكلمكم فيه.. بس نطمن ع خالكم ونقعد نتكلم عشان الموضوع مش سهل كدا.. وخرجنا.. وابويا قفب الباب الخشب تاني.. ووحنا رايحين لاوضه خالي سمعنا صوووييييت وجرينا لقينا خالي ماااات وامي وخالتي ومرات خالي والبنات كلهم بيعيطوا.. وكملنا الاجراءات ودفناه وعملنا العزا وخلصنا.. وبعد تالت يووم لقييت مرات خالي بتنده لبويا.. وقالتله تعالي عوزاك ف كلمتين ع جنب.. وابويا قاام معاها وملحوظه بس مهمه عشان تبقوا متابعين الدنيا ماشية ازاي.. وركزوا كويس ف اللي جاااي عشان مهم اووي وليه دور مهم اووي ف كل الاحداث اللي جايه .. مرات خالي تبقي اخت ابويا.. يعني هيا المفروض عمتي ومرات خالي ف نفس الوقت.. ابويا وامي مش قرايب.. جدي ابو امي يبقي عمده البلد وجدي ابو ابويا يبقي شيخ البلد..والبيتين لازقين ف بعض والحيطه ف الحيطه والاتنين ماتوا طبعا.. وابويا اتجوز بنت العمده وابن العمده اتجوز بنت شيخ البلد اللي هيا اخت ابويا.. لغاية كدا مفهووم… المهم لقيت مرات خالي او عمتي.. بتتكلم مع ابويا وابويا بيتكلم وحسيتهم شدوا شوية ف الكلام ولقيتها سيباه وماشية وجايه نحيتنا وبصت اووي لامي وخالتي وقالت مهو لو مش هتتكلموا انتوا انا اللي هتكلم.. خلاص العيال مبقوش عيال ولازم يعرفوا كل حاجة زينا ويكملوا اللي عملناه والعهد اللي اهالينا خدوه واحنا نفذناه لازم يستمر ف النسل احسن طبعا انتوا عارفين كويس لو منفذناش العهد اللي اهلينا اخدوه هيحصل اي.. ولقيت امي بتبصلي اووي وبصت للارض وكمان خالتي وابويا نفس الكلام وانا وبنت خالتي وبنت خالي بنبص لبعض ومش فاهمين.. لقينا مرات خالي قالتلنا طيب مدام محدش فيكم هيقولهم. انا بقاا اللي هقولهم.. مهو لازم يحصل بقااا ويتم زي ما احنا عملناها ونفذنا.. بصيت اووي لمرات خالي وقولتلها هوا في اي بظبط.. انا بقالي فترة ملاحظ ان في موضوع وامي وخالتي وابويا مخبيين عليا.. هوا في اي بظبط.. لقيت مرات خالي بصتلي قووي انا واختي وبنت خالتي وبنت خالي اللي المفروض هيا بنتها.. وهتعرفوا انا ليه قولت المفروض.. لقيتها قالت الكلام اللي هقولهلكم دا ممكن يبقي غريب بنسبالكم ويصدمكم بس هي دي الحقيقه ومطلوب منكم تكملوا زي ما احنا كملنا ودا لمصلحتكم قبل اي شي بصوا يا حبايبي انا هحكيلم الحكاية كلها من اولها لغاية دلوقتي وركزوا معايا كويس.. جدك العمده لما كان شاب ورث العمديه عن ابوة وجدك شيخ البلد لما كان شاب بردوو ورث الشياخه عن ابوة بردوو والاتنين ابهاتهم ماتوا سوا ف حفرة جوة الجبل ومحدش عارف ماتوا ازاي ولا حصل اي.. ومن بعدها جدودك ورثوا ابهاتهم وقرروا ياخدوا بالتار من اللي عمل كدا وراحوا استخبو جوة الحفرة اللي ف بطن الجبل.. وبصتلي اووي انا واختي وقالتلنا اللي انتوا كنتوا عندها من شوية.. وفضلوا مستخبيين لغاي لما الليل دخل عليهم وكانت كل المنكقه دي ف الاول صخرا وجبل بس ومكانش لسه جدودك بنو البيوت دي هنا وكانوا قاعدين بعييد عن هنا قرب النيل.. المهم لما الليل دخل عليهم والنوم غلبهم وناموا.. كل واحد منهم حلم بابوة وهوا بيقوله.. اسمع الكلام ونفذ العهد وهتوصل لكل حاجة.. وقاموا م النوم مفزوعين والدنيا ظلمه ف الكهف وكلموا بعض وكل واحد قال للتاني ع الحلم وانه شاف ابوة وقاله كدا وقرروا انهم هينفذو العهد دا عشان يعرفوا مين عمل كدا وياخدوا بالتار.. وهما بيتكلموا سوا سمعوا صووت تخيين كدا بيقولهم جاهززين عشان تنفذوا العهد.. قعدوا يتلفتوا يمين وشمال ومش لاقيين حد وبدئو يخافوا شوية وطبعا الدنيا ضلمه.. وقالوا سووا ف نفس واحد.. ايييووووةه جاهززين.. عايزين نعرف مين عملها وناخد بتارنا ومستعدين نعمل اي حاجة.. وفجااااه ظهرلهم واحد طوول بعرض وهدومه زي لبس كهنه الفراعنه.. وهما شافوه اتلبشو ف بعض وقالو للكاهن الشبح اللي ظهرلهم جدودي الاتنين سوا: ااانننت مييين ياابوو عمووو.. انططققق… وكييف هتعرفنناااا مييين عمللهاااا الكاهن الشبح: انا الكاهن… والملك العظيم مكلفني بمهمه ابدية واللي هيقدر ينفذها ويكمل اللي الملك العظيم كان بيعمله ويحافظ ع النسل بتاعه ويبقي ددمم واحد خالص نقي.. هيبقي ليه مكافئه عظيمه من ملكنا العظيم وكمان كل طلب هيطلبه هيبقي مجاااب كمان.. بس لو اخد العهد ومنفذوش مش هيشووف يووم حلوو وحياته هتبقي اكتئاب كلها ومش هيشوف ليه نسل وهيفضل يمرض ويمووت وجودي الاتنين بصوا لبعض سوا وارتبكوا.. واتفقوا انهم هيكملوا للاخر معاه لغاية لما يعرفوا مين قتل ابوهم ويبعدوا عنه.. ودا كان اكبر غلط منهم كلنا ماشيين لغاية دلوقتي ع العهد ومحافظين عليه وفي بينا سلااام وكمان لو طلبنا اي حاجة من عندهم بيدونا.. بس لازم يبقي في ددمم جديد وسلاله جديده عشان العهد بيتجدد والسلام بيتجدد بينا وبينهم وانا بصيت لمرات خالي اووي وحاسس اني بسمع حدودته من حواديت الف ليله وليله.. وقولتلها ممكن توضحيلي اووي يا مرات خالي عشان انا مش فاهم اي حاجة.. وممكن تقوليلي مين الملك دا ومين الكاهن دا وعلاقتهم اي بجدودي.. انا شوفت الملك والملكه والكاهن دول ف الحلم يا مرات خالي.. فهميني عهد اي دا وفي اي انا تعبت م الموضوع دا اووي.. واختي بردوو نطقت وقالت نفس الكلام وانها حلمت بالموضوع دا بردوو.. ومرات خالي بصتلنا اووي وقالتلنا انا هحكيلكم عشان انتوا دلوقتي مطلوب منكم تنفذوا العهد وتشيلوا المسئولية وتكملوا اللي احنا بدئناه وكملت وقالت بعد لما قالوا انهم موافقين ع كل حاجة وموافقين ينفذوا العهد.. وقربت منهم واخد صباع كل واحد منهم وشكه وخد نقطه ددمم من كل واحد منهم ع ورقه بردي ودي مكتوب عليها طلاسم العهد.. واول لما دمهم لمس الورقه لقوا الورقه بتنور وبقت كانها لسه مكتوبه دلوقتي وجديدة.. والكاهن بصلهم اوووي وقبل ما يختفي قالهم مطلوووب منكم… استنوني ف جزء جديد ومفاجاه جديدة الجزء الخامس بصلهم وقالهم كدا بقاا مطلوب منكم انكم توفوا بالعهد.. وراح مطلع لكل واخد تمثال دهب فرعوني قد كف الايد كدا.. واخدوة وفرحوا اووي.. وبصلهم اووي وقالهم دي مكافئه بسيطه بس عشان واقفتوا بالعهد الملكي.. ولما تنفذوا العهد هتاخدوا م الخير دا كتيررر.. وكل لما نسلك اللي من نفس دمك ينفذ العهد هياخد م الخير دا كتير.. بس لو فكرتوا تهربوا ومتنفذوش العهد يا ويلكم م العذاب اللي هتعيشوة ومش هيبقالكم نسل ولا هتشوفوه بعنيكم .. بصوا لبعض قوووي وقالوله.. يعني انت عاوزنا نعمل اي.. بصلهم وقالهم الكاهن الشبح: مطلوب من كل واحد فيكم انه يخلف من نفس دمه.. يعني مطلوب من كل واحد منكم يضاجع اخته اللي من نفس دمه ومن نفس الاب والام.. وانا عارف ان كل واحد منكم ليه اخت واحده بس.. ومطلوب منكم ان كل واحد يخلف من اخته والملك هيختار بنفسه الشخص اللي هيعيش ف روحه وهيبقي دايما روحه حواليه ومعاه بكل القوة الملكيه الخفيه.. والشخص دا هيبقي من سلاله حد فيكم او من سلاله سلالة اولادهم .. ولازم ولادكوا من اخواتكوا يعملوا زي ما عملتم انتوا كمان في اخواتكم.. وبناتكم تحمل من اولادكم.. وتعرفوهم انكم اخدتم العهد علي نفسكم وعلي سلالتكم وكل سلاله هتيجي منهم هتفضل ماشية ع العهد دا والروح الملكيه هتختار الشخص المنتظر ف كل زمان عشان تربط روحها بروحه واحساسها ف احاسيسه وتقدر تستخدم القوة الملكيه من خلال الشخص اللي هيبقي من نسلكم او نسل نسلكم.. والمطلوب منكم تبلغوا الرساله دي لكل نسل وتتورث عشان كل سلاتكم تفضل فاكرة العهد وماشية عليه.. واي حد من النسل هيخلف بالعهد هيبقي مصيرة الاكتئاب وعدم السعاده وعدم الراحه ولو فكر يتجوز من ددمم غير دمه.. عمره ما هيشوف ليه سلاله ولا هيبقاله نسل تاني.. ونسله هيختفي ويتقطع بعد موته… ودا هوا العهد اللي انتوا مضيتو عليه بدموكوا.. وشاورلهم بورقه البردى اللي عليها دمهم واختفي وهما بصوا لبعض اووي وبصول للتمثال الدهب اللي ف ايديهم وقاموا يجروا يجروا يجروا يجروا لغاية لما وقفو بعيييد وقعدوا ينهجو اوووي.. وقعدوا شوية لما هديوا بصوا لبعض وجدك شيخ البلد بص لجدك العمده وقاله معقول دا… لا انا مش مصدق اللي حصل دا … احنا نروح نبيع التمثالين دوول ونعيش بقااا ونشتري الارض دي كلها اللي حوالين الجبل وكل واحد مننا يبني بيت ونبقي نفحت براحتنا ونطلع باقي الدهب.. وقام جدك العمده بص لصباعه اووي وبص لجدك التاني وقاله العفريت دا مش هيسيبنا لحالنا.. احنا حطينا دمنا ع الورجه.. انا معارفش اتصرف كييف جدي شيخ البلد: اباااي وانت عايزني يعني اسمع كلام الجن المخبل دا واروح اركب اختي وافتحها واحبلها عشان هوا يتبسط وانا اتضرب بعيااار جدي العمده: يابو عمو مجولتش اكديه.. بس احنا نسينا نساله ع مين اللي جتل ابونا.. جدي شيخ البلد: هنبجي نساله مره تانية لما انروح ناخد دهب تاني.. دا باينه الجبل ملييان جدي العمده: انا مش مطمن للموضوع دا يابو عمو... يالا هم بينا خلينا نروح ونبجي نشوف الحكاية دي وروح كل واحد ع بيته.. وجدك العمده مكانش ليه غير اخت واحده بنت بس وامه .. وورث العمدية بعد ابوة ما مات وطبعا زي ما احنا عارفين ان ابوه العمده لقوه مقتول مع شيخ البلد ف المغارة دي قدام الباب الفرعوني.. وجدك شيخ البلد بردوو مكانش ليه غير اخت واحده بنت بس وامه .. وورث شياخه البلد بعد ابوه ما مات اول لما دخل كل واحد بيته راح ع السرير بتاعه واتغطي ونااام م الخووف وتاني يوم اتقابلوا وكل واحد سال التاني حصلك حاجة.. وقالوا لبعض لا وقعدوا يضحكوا سوا وشافوا مشتري للتمثايل الدهب وبقوا اغنيا اووي اووي واشتروا الارض اللي حوالين الجبل وبنوا بيتين لكل واحد بيت.. وطبعا البيت اللي احنا قاعدين فيه دا هوا بيت جدك العمده ابو امك .. وبعدين جدك شيخ البلد قال انا خلاص هتجوز.. وفعلا اتجوز بنت م البلد وعمل الفرح ودخل وعدت اول ليله وتاني ليله لحد ما فات اسبوع ع جوازه.. وبعد كدا بقا كل يوم هوا ومراته خناقات وخلاص ع الفاضي والمليان وعدي شهر واتنين لغاية ٨ شهور والعيشه كل يوم ف مشاكل وخناق وكمان البنت محبلتش.. وجدك العمده حس ان الموضوع بتاع جدك شيخ البلد دا اكيد وراه العفريت دا.. وراح يزوره مرة ف البيت ويشرب معاه الشاي وكان عدا سنه ع الموضوع العفريت .. وهوا قاعد معاه ف قعده سهر راح قاله جدي العمده: ع فكرا كل اللي بيحصلك دا بسبب العفريت انت نسيت كلامه اللي جالهولنا يومها جدي شيخ البلد: بصله اووي كدا وسرح وحس ان كلامه دا صح.. وقاله يعني فكرك نعمل اي طيييببب جدي العمده: هي ملهاش حل تااني.. هوا قالنا هوا عايز اي.. واديك شوفت اهاه انت اتجوزت ومش عارف تعيش يوم مبسوط وكمان مرتك محبلتش.. كل كلام العفريت طلع صووح جدي شيخ البلد: اباااااي.. يعني فكرك لو عملنا زي ما جااالنا العفريت حياتنااا هتبجي زينه جدي العمده: اييووة وكمااان هنبقي اغنيا جدي شيخ البلد: طيب وهنعملها كييف دي.. دي كانت تبجي فضيحه.. وكيف هنجوول للبنته اننا عايزين نحبلهم.. وامنا كيف هتسوي لما تعرف.. دا كانت امهاتنا ضربت كل واحد فينا عيااار جدي العمده: معرفش ياخووي.. بس مفيش غيره حل.. ولازم انفذه احناا جطعنا العهد علي نفسينا ومضينا بدمنا يا واد عمي.. وقام جدي العمده وقال.. خليني اجووم اروح ياخوي وافكر واشوف كيف هنحلها وجدي العمده روح البيت وقلع جلابيته وقعد ع الدكه ف وسط البيت ب اللباس الصعيدي الواسع الخفيف.. وكان شاب وزبه حلو وكبير وتخين.. وقعد ع الدكه يفكر واخته وامه نايمين وقبل الفجر بشوية اخته كانت قايمه تحلب الجاموسه وتنضف البيت ووقتها كان عندها ١٧ سنه بس حلوة وملفوفه وصدرها قدامها وجسمها اكبر من سنها.. وقامت مرات خالي مشاورة ع بنت خالتي وقالت.. كانت ف جسمها كدا وكملت وقالت.. جدك العمده قال لاخته جدي العمده: انتي يابت.. اومااال اماااي وينهااا اخت جدي العمده: جامت من شوي وراحت للغيط عشان تروي الزرع جبل الشمس ما تحمي وفضل جدك العمده يبص ع اخته وهيا بتكنس وتوطي وتحلب الجاموسه وفضل يبص عليها لغاية لما زبه قااام وبقااا باااين اووي.. واخته بتلف وشها ولقيته بيبصلها اووي وزبه قاايم بالقووي ورافع لباسه الواسع ونافخه لفوق وعين جدك كانت مركزة ع طياااز اخته.. واخته بصتله وقالتله.. مالك يا خوووي.. بتبص ع اختك يا واااد.. جوووم فززز يا جليل الحياااا وقايمه جايه عليه تضربه بس مش بجد يعني وتقومه عشان تكمل شغل البيت.. وجنب الدكه باب بيدخل لاوضه ضيقه وفيها قشش كتير وباب تاني جوه الاوضه بيدخل ع الزريبه بتاعه البهايم واخت جدك جاات عليه وقامت خبطاه ع زبه بايديها وهيا بتقوله.. جوووم فزززز يا وااااد وقامت شدته من ايده اووي.. ووقف وراح ماسك ايديها الاتنين بايديه ووشهم لبعض وبيزق فيها وهيا تزوء فيه وبينشفوا ع بعض زي مين اللي يوقع التاني واخته كانت صحتها حلوة.. بس هوا كان ناشف وعصب وفضل يزوء فيها وهيا ترجع بظهرها وتحاول تزوء فيه لغاية لما وقعت فوق القش وهوا اترمي عليها ووشه لوشها وصدره لازق فوق بزاز اخته وفاعصهم بصدره وزبه راشق بين وراكها وتحت شفايف كسها وداخل اووي بين وراكها بلباسه وجلبيتها وايده مكتفه ايديها لفوق ووشه ف وشها وعنيه ف عنيها.. واخته قالتله اخت العمده: جووم يا واااد فزز.. ااي بعد يدك عن يدي.. وجعتني.. جووم يا واد بعد بتاعك عني.. دا محمبط جووي يخربيتك.. جوووم بجاااا بعد عني .. امممم بس بجاااا بعد عني .. سيبني بجااا مجدراااش.. وجدك العمده عمال يحك زبه ويدقر ف كسها وجسمه عمال يحك ف جسمها طالع نازل وبزازها عماله تتعصر تحت صدره ورايحه جايه تحت جسمه وبدئت تليين اووي وجسمهاا يسيب وبقت بتفتح وراكها شوية شوية عشان زبه يحط ف كسها اووي.. ما هيا بنت ١٧ ولسه طالعه وفايرة ومستحملتش زب كبير وتخين يدعك ف كسها السمين اللي بينزل سمنه بلدي مش ميه شهوة زي باقي الستات.. شهوتها كانت تقيله وبيضا شوية زي لبن الرجاله.. وغمضت عنيها ومحستش غير بشهوتها اللي قادت ف جسمها وجدك العمده حس بايديها سابت قاام سايب ايديها ونزل ايد وطلع زبه م البنطلوون ومد ايده تحت جلبيتها ومد صباعه للشورت الصعيدي اللي لابساه وقطعه بصباعه ودخل زبه م الخرم وبقا يدعك براس زبيه بين شفايف كسها اللي بقاا غرقااان ف السمنه البلدي اللي نازله من كسها واول لما راس زيه الناشفه خبطت ف زنبورها اللي واقف زي زب عيل مولود قامت ماسكه ومكلبشه بوابعها ف القش وهيا فاردة دراعتها شمال ويمين وبتترفع بصدرها لفوق ودماغها بتترمي لوراها وتعض ع شفايفهاااا اوووي وتزووم وتقووول اخت جدي العمده: امممم حلوووو جوووووي.. ااممممم اااااه حلووو جوووي ااااااه حكه اوووي كداااا.. ممممم وجدك العمده مزود الدعك اووي براس زبه ف ذنبورها ولما لاقها بتتشنج وبتجيب شهوتها خلاص راح دافس زبه ف كسها مره واحده وزبه اترشق كله ف كسها وفتحها وخد شرفها بزبه وهيا م الوجع اللي حصلها مرة واحده راحت مكلبشه فيه مره واحده وحضناه اووي وبتصوت. قااام جدك حط ايده ع بوقهاااا وكتم صوتها وبقا زي المكنه مش حاسس بنفسه ولا حاسس باي حاجة وكانه مش هوا.. حس انه حد تاني.. وسمع صووت ف ودنه بيقوله الصوووت: انت وفي للعهد الملكي يا عمده.. وانا سوف اكافئك علي المتعه الاخوية التي جلعتني اشعر بها.. واسوف اتلذذ اكثر عندما يستقر منيك بداخلها ويكون هذا وفائك لي.. وبعد ذلك لك ان تطلب فقك وسوف تجد كل ماتريده.. وفضل يدك ف كسها وهيا تصووت بصووت مكتووم اووي من ايدة اللي كاتمه صوتها ونفسها وخانقها بايده.. ومش عارفه تلم وراكها من جسمه اللي راكب عليها وفاشخ رجليها وزبه نازل دك ف كسها وهاريه بكل عنف و****** بالقوة ومفاقش غير لما خبط زبه للاخر وراس زبه دخلت كلها جوة رحم اخته وبقا يلدق لبنه كله سخن مولع ف كسها وهيا من كتر ما هيا مش حاسه غير انها اتناكت بقت تلقائي بتقفل كسها اووي ع زب اخوهااا اووي وتشفط زبه اووي لغاية لما رحمها شفط كل اللبن اللي ف دهر اخوها ورحمها بقاا منفووخ من كتر اللبن وراس زبه قافله خرم رحمها ومش مخليه اللبن ينزل منه.. وفاق بعدها كدا وحس باللي عمله وبقاا بيبص ف عنين اخته واخته تبص ف عنيها وجوا عنيهم كلاااام بيتقااال من غير اللسان ما ينطق بيه اخت جدك بقت بتقوله بعنيها.. ليه كدا بس.. ليه كدا تضيع شرف اختك.. ومكفاكش انك خدت شرفها بزبك.. لا وكمان نزلت كل لبنك جواها.. عارف دا معناااه اي.. اني اكييد حملت منك.. وبتغمض عنيها اوووي والدموع بتنزل من عنيها ع خدها وبتلف وشها الناحيه التانية بعيد عن وشه وجدك كان بيقولها بعنيه.. سامحيني ياختي.. انا المفروض كنت احافظ عليكي.. واسلمك سليمه لعريسك وتفرحي زي باقي البنات وعريسك بيفتحك بزبه وتحسي زي كل البنات لما بتتجوز.. بس اخوكي حط نفسه ف ورطه وورطه ابديه.. اكيد لما هتعرفي هتسامحيني.. ومتخافيش عمري ما هسيبك وهبقي ظهرك وهحاول بكل جهدي اني اعوضك واعيشك زي باقي البنات… وبيرفع جسمه من عليها براحه وبدء يسحب زبه وراس زبه خرجت من رحمها واللبن بقا بيخرج من رحمها لجوة كسها ويلسعها مكان ما اتفتحت ومشاعرها غلبتها واول احساس تحسه وبقت توحوح برااحه.. وهوا خرج زبه من كسها وهيا قواام حطت ايديها ع كسها عشان اللبن ميخرجش وضمت وراكها ع كف ايديها وقامت وسابته وراحت تنضف نفسها وهوا اتعدل وقعد ا القش وظهره للحيطه و مذهوول ومش مصدق انه ناك اخته ونزل لبنه جواها وانها كدا اكيييد حبلت منه.. طب هيعمل مع امه اي.. طب واخته وبطنها لما تكبر.. هيعمل فيها اي… وحس انه رااح ف مصيبه.. وقاام اتعدل ودخل زبه ف اللباس الصعيدي بتاعه وخرج رااح اوضته لبس جلابيته وقعد ع السرير واخته كانت خرجت م الحمام ورايحه ناحيه اوضتها وعدت من قدام اوضه اخوها ووقفت وبصتله اووي بكل انكساار وخووف ومنطقتش بحرف واحد.. واقفه بس بتبص اوووي ومش مصدقه اللي حصل وحاسه انه حلم ومستنيه اخوها ينطق ويقولها انه محصلش وانه حلم.. بس وهيا بصاله قفلت كسها ع بعضه وضمت نفسها من تحت اووي وحست بحرقااان ولسعه شرفها اللي اتقطع بزب اخوها ولبنه اللي بيكوي الجرح والدمعه نزلت من عنيها ع خدها وفجاه سمعوا صووت وصريخخ واحده بتصوتت اووي وجدك العمده اتنفض من ع السرير وقاام يجري وخارج من اوضته ع الشارع واخته وراه وجريوا ع البيت اللي جنبهم اللي جاي منه الصووت وبصتلنا اووي مرات خالي وقالتلنا البيت اللي جنبنا برة داا.. ويبقي بيت شيخ البلد اللي متجوز فيه.. وكملت تاني الحكاية وجريوا لجوة البيت ولقيو شيخ البلد ماسك مراته من شعرها وهيا ع الارض وبيجرها من شعرها ف البيت وهيا بتصررخ وتصوت وجري جدك العمده ومسكه اووي من ايده وبص ف عنيه وشافه كانه وحش مش بني ادم وعنيه بتطق شرار وحس ان كل دا بسبب الورقه اياها والعفريت.. وسلك مراته من ايديه بالعافية وقال لاخته.. جدي العمده: خديهاا يابت وروحي بيها ع الدوار بتاعنا.. وسيبيني معاااه شوي اخت جدي العمده: حاااضر ياااخوووي.. تحبب اعملكو شاااي جدي العمده: لا مش دلوق.. روحي بس معاها وطسيلها وشها بشوميه ميه اخت جدي العمده خدت مرات شيخ البلد وراحت بيها ع بيتهم.. وشيخ البلد قاعد مذهوول ومش مجمع وحاسس انه كان نايم وصحي.. وقال لجدي العمده.. شيخ البلد: انا معرفش اي جرالي يا خووي.. انا كنت لسه داخل انا وهيا جوه وهنعملو سوا وفجاه محستش انا بعمل اي جدي العمده: ياخوي كل دا واه الورقه والعفريت.. اسمع مني.. انت لازم تطلج البت دي وتعمل زي الفريت دا مجالنا شيخ البلد: بص اووي لجدي العمده وقاله.. طب وبعد ما اركبها واحبلها.. هتتجوز كيف.. هنجيب لنفسنا العار جدي العمده: قاله انت اركب اختك وحبلها وانا هتجوزها وكانها حبلت مني ودا يفضل بيني وبينك وبينها وبس لغاية لما نشوفو اخرتها اي ياخوي شيخ البلد: طب وانا هعملها ازاي دي بجاااا جدي العمده: انا هروح اشيعلها تجيلك واحكيلها ع اللي حصل وان مرتك حدانا شوي لما تهدي وهجيبهلك جاال يعني عشان تهديك شوي.. وانت بجاااا مجدامكش غير الفرصه دي عشان تنفذ العهد وحياتك تنصلح ياخوووي وقاام جدك العمده عشان يمشي.. ورااح لغاايه بيتهم التاني ف البلد البي عايش فيه امه واخته ووقف قدام باب الدوار وخبط وفتحت اخت شيخ البلد. وقالتله اخت شيخ البلد: اهلا يا حضرة العمده.. تعالي اتفضل جدي العمده: يالا متشكر. بس عايزك تلبسي خلجاتك وتروحي تجعدي مع اخوكي شوي عشان متعارك هوا ومرته شوي ومرته حدانا مع اختي ف الدوار وانتي اجعدي مع اخوكي شوي وعجليه اكديه اخت شيخ البلد: خووووي.. حاضر حااضر انا هتلافا الخلجه عليا وهكون عنده وهعجله وسابها جدي العمده ومشي ورجع بيته دا.. ودخل وسامع صوت مرات شيخ البلد مع اخته ف الاوضه.. وطبعا اللي هيقول وامه فين من دا كله.. ارجع شوية لورا وهتلاقيها راحت من بدري تروي الزرع وبتفضل ترعي الارض والبهايم لغاية اخر النهار المهم جدي العمده سمعت مرات شبخ البلد وهيا بتقول لاخته مرات شيخ البلد: معارفاااش ياختي ماله.. احنا كنا كويسين وكنا لسه جايمين ندخل اوضتنا عشان نبقي سوا ف السرير.. بس فجاه لقيته اتعصب ودور فيا الضرب وعنيا وسعت و بقت حمرا وحاساها بتطق شرار وبقا يضرب فيا ولا البهيمه وقام راميني ع الارض ولف شعري ع ايده وبقا يسحبني من شعري ف البيت كله كانه ساحب وراه بهيمه.. انا لا يمكن اعيش معاه تاني انا هرجع لابووي وهوا يطلجني خلاااص مريداهووش.. وبتعيط بحرقه اوووي وجدي العمده قعد ع نفس الدكه ف وسط الدوار ودماغه عماله تفكر ياتري هيقدر يعملها زي ما عملتها مع اختي.. وياتري هعمل اي مع اختي.. طيب انا هتجوز اخته وهيا حبله منه… طيب يبقي هوا كمان يتجوز اختي ويداري عليها قبل ما بطنها تكبر وتبان.. بس لازم هوا يركب اختك ويحبلها احسن يذلني بالموضوع داا.. وف بيت شيخ البلد.. اخته راحته لابسه جلبيتها البيتي وطيازها مدورة وبزازها قدامها مليانين وراحت ع بيت اهوها ودخلت لاقت اخوها شيخ البلد قاعد ع الكنبه ولابس بردوو لباسه الصعيدي الواسع بس وباقي جسمه عريان وطبعا كان المفروض لسه هيدخل ينيك مراته بس حصل اللي حصل.. واخته جات عليه وقعدت جنبه وقالتله اخت شيخا لبلد: مالك ياخووي.. جرااا اييي.. مالك ضربت مرتك ليه.. راح شيخ البلد اترمي ف حضن اخته وراسه بقت ع بزازها.. ودماغه تقيله وغارزه ف لحم بزاز اخته ولف ايده ع جسم اخته وبصوابعه وكف ايده مسك لحم دراعها الملبن اووي وقعد يعيط اووي وهيا لفت دراعتها حوالين جسمه وبقت بتهديه لغاية لما هدي شوية ورفع وشه وقالها.. شيخ البلد: اني خلااص هطلجها.. اني معاوزهاااش تاااني وقااام وساب اخته ودخل الاوضه وقعد ع السرير ودماغه بتفكر ازاي ينيك اخته ويفتحها ويحبلها.. ما خلاص مبقاش في غير دا حل واخته دخلتله وقعدت جنبه وخدت راسه تاني ع بزازها وبقت بتهديه وهوا حواطها بدراعاته وبقا يحسس بايده بشويش ع دراعتها الملفوفه ولاوب مره يحس ان زبه بيقف ع لحم اخته.. واخته لاحظ زبه اللي وقف ف اللباس بتاعه وبقا باين وهيا بصت لزبه اووي وبلعت ريقها ومبقتش عارفه تقوله اااي وحست ان اخوها مش مرتاح مع مراته ف السرير.. وقالتله اخت شيخ البلد: هيا مرتك مش بتبسطك ياخووي يعني شيخ البلد: لاااا دي مراا تجرف.. اني خلاص مبقتش رايدها اخت شيخ البلد: طب ياخوي وبعد ما تطلجها.. هتسوي كييف.. انت رايد بنتا تانيه شيخ البلد: رفع وشه ف وش اخته وايده لافه حوالين دراعتها وقالها.. اني رايد بنتا زيك انتي اكديه.. مبجتش عايز حد تاني.. بجيت بكره كل البنته.. انا رايدك انتي بس.. وهجم عليها زي المجنون ويقفش ويبوس فيها وهيا.. بسس بعد عني اكديه.. سيبني.. مالك بسس ياخوي. لا اوعي اووعي.. وفضل معاها لغاية لما اغتصبها وفتحها ونزل لبنه جواها..وسمعت نفس الصوت بيقوله.. يبدو انك الان اصبحت تعرف كل شي جيدا.. وانا سعيد لانك قمت بتنفيذ العهد.. وشيخ البلد فاق بعدها وقام بص لاخته واخته قامت تلملم نفسها وتلطم علي وشها وتقوله.. ضيعتني ياخووي.. ضيعتني وكبيت جواااي.. انا خلاص هحبل منيييك.. ليه اكديه ليه وبتصرخ ف وشه ووقعت اغم عليها.. وهوا شالها ونيمها ع السرير وهرج جري نده ع جدك العمده م الشباك وجدك العمده طلع جري وشاف جدك شيخ البلد واقف مخضوض ولباسه ليه طرطشه نقط ددمم من شرف اخته ودخل جري شاف اخت شيخ البلد مرميه ع السرير والسرير تحتها بقعة ددمم.. وجدك العمده بص لجدك شيخ البلد وقاله جدي العمده: ااانننتتت عملت اي.. انت خلاص نفذت معاها جدي شيخ البلد: بيقوله وهوا مذهول ومصدووم.. ايييوووه ايووة وكبت جواها كمان.. انا حبلت اختي.. وقعد وحط راسه بين ايدية.. جدي العمده: طبطب عليه وقاله.. متخافش ياخووي انا هتجوز اختك.. انا هستر عليها.. بس انت كمان تتجوز اختي وتكتب عليها وقبل دخلتك عليها انا هدخل عليها وااكب جواها..ومرديش يقوله انه فشخ كس اخته فوق القش جدي شيخ البلد: واني موافج.. اني هروح اجعد مع ابو مرتي واطلجها واجي اطلب اختك وقاموا سوا وشيخ البلد نزل راح لابو مراته واتفق ع الطلاق وتم الطلاق وجه بيت العمده وطلب ايد اخته من جدك العمده.. وجدك العمده فرح وقاله.. مهنلاجيش احسن منك لاختي بس اتحافظ عليها وتحطها ف عنيك جدي شيخ البلد: متخافش ع اختك معاي.. اني هشيلها جوا حباب عيوني وف الاوضه جوا اخت العمده سامعه كل حاجة وبتلطم ع وشها وتعيط وتقوول.. يالهووي هتفضح جداام البلد كلاتها.. ازاي اخوي هيجوزني وهوا فتحني وكب جوااي وحبلني.. وجدك شيخ البلد مشي وجدك العمده دخل الاوضه لاخته لقاها بتلطم وتعيط قااام جري عليها وحضنها اووي وهيا اترمت ف حضنه وفضلت تعيط لغاية لما هديت وقالتله اخت جدي العمده: ازااي ياخوي توافج ع جواز.. ازاي وانت فتحتني وكبيت جوايا.. هتفضح راح جدي العمده حضنها اووي وقالها.. متخافيش يابت اني كمان هتجوز اخته عشان ميفتحش خاشمه بكلمه وعايزك معاي نروح عنديهم عشان اطلب اخته وراح هوا واخته لشيخ البلد ودخل سلم عليهم واخت شيخ العمده دخلت الاوضه لاخت شيخ البلد ولاقتها قاعده ع السرير ولامه رجليها ف صدرها وكامشه ف نفسها ومخضوضه.. بصتلها قووي وقالتلها مالك يابت فيكي اي..قالت اخت شيخ البلد.. مفيش.. بس الدورة جياني بطني وجعاني شوي قامت اخت العمده قعدت جنبها وحضنتها وقالتلها.. يابت افرحي عشان اخوي جاي يخطبك من اخوكي دلوجتي وخلاص يابت دي شكلها اخر دورة هتجيكي وبعدها تحبلي.. واخت شيخ البلد بصت لاخت العمده اووي وحضنتها واتفتحت ف العياط واخت العمده هيا كمان بقت حضناها وبتعيط وكل واحده بتعيط ع شرفها اللي ضاااع من زب اخوها ورحما اللي بقاا شايل عيل من لبن اخوها اللي اتكب جواها وكل واحده متعرفش ان التانية حصلها كدا.. وبرا جدودك قاعدين مع بعض ومبسوطين اووي انهم خلاص ارتاحوا م الكابوس دا وكمان عرفوا يلموا الفضيحه ورا بعض واتفقوا ع معاد الجواز وقالوا بعد شهر يكون الينته هديوا شوي م اللي حصلهم وجدك شيخ العمده نده ع اخته وخدها وروحوا بيتهم واول لما دخلوا اخت العمده قالت لاخوها اخت العمده: ازااي هتجوزني ياخووي بسس.. انت فتحتني وكبيت جوااي.. هجوله اي بس لما يدخل وميلاجنيش بشرفي.. طيب اللي ف بطني هيبجي ابن مييين وانهارت وعيطت.. قاام جدك العمده حضنها قووي وقالها تعالي اجعدي جاري وهحكيلك كل حاجة بس ورحمة ابوكي ما تجولي لحد نوهائي.. وحكالها حكاية الورقه والعفريت كلها لغاية لما شيخ البلد اتجوز وحياته بقت وحشه زي العفريت ما قال وكمان طلج مرته ودخل ع اخته وكب جواها هيا كمان واكيد حبلت من اخوها زي ما انتي حبلتي مني.. وانا وهوا هنتستر عليكم.. واخت العمده بصاله وفاتحه بقها ومش مصدقه..قالها تعالي معاي اوريكي المغارة والباب.. وخدها من ايديها ورايحين للمغارة وف بيت شيخ البلد: دخل شيخ البلد الاوضه ع اخته وقالها العمده هيتجوزك.. وهيا بصاله وكاشه ف نفسها وخايفه منه.. وقالتله.. ازاازي ازاااي انت خلاص خدت شرفي وكبيت جواي.. انا اكيد حبلت منك.. وقالها بردودد ع حكاية العفريت والورقه وهيا مش مصدقه وخدها يوريها المغارة وكل واحد داخل وواخد اخته تحت باطه وهيا مرميه ف حضنه وخايفه.. وبصوا وشافوا بعض كلهم جوا وبقوا يبصوا لبعض اووي كلهم وكل واحده بتبص للتانية وعايزة تقولها هوا انتي كمان حصلك زي ما حصلي.. وهنا العمده وشيخ البلد قرروا يتكلموا ويقولوا لاخواتهم كل حاجة قدام باب المغارة وفجاه كلهم سمعوا صوووت بيقولهم الكاهن الشبح: انا الان اصبحت اكثر سعاده بتنفيذكم للعهد وبصراحتكم مع اخواتكم..واصبحت اكثر سعاده وكل واحده من اخواتكم اصبح بداخل رحمها *** من دمها..وفجاه حست كل واحده منهم بتقريص ف بطنها زي المغص وحطوا ايديهم ع سوتهم ووقعوا مغم عليهم وكل واحد شال اخته وروح ع البيت نيمها ف سريرها لغاية تاني يوووم وصحي العمده تاني يوم الصبح قاام راح الغيط ورجع اخر اليوم استحمي واخته بتطبخ ومفيش بينهم اي كلام نهائي.. لغاية لما اخت العمده بدئت تهدي وترجع تكلمه وهوا بيكلمها وبدىوا يرجعوا يهزوا زي الاول وكان كل شي خلاص بقا ع المكشوف خلاص.. وبعد الغدا اخت العمده قالتله انا عايزة اروح المغارة تاني.. واخدها وراح وفضلوا يبصوا للباب وفرحانين بالكنز اللي وراه وطبعا العفريت لعب ف دماغهم والعمده محسش بنفسه غير وهوا عمال ينيك ف اخته قدام الباب بس المره دي اخته كانت سيباه وكمان بتستمع ومبسوطه وكب تاني جواها وهيا بقت بتقفل رجليها ع ظهره اووي وكسها بيشفط كل نقطه لبن جواه.. وخلصوا وقاموا لبسوا هدومهم من غير اي تعليق ودخلوا بيتهم تاني وكل وراحد راح اوضته وف بيت شيخ البلد.. دخل الاوضه ع اخته وكانت صحيت ومش مصدقه اللي شافته وقعدت تتكلم مع اخوها ف الحكاية دي لغاية لما محسوش هما كمان بنفسهم وبقا شيخ البلد نازل رزع ف كس اخته بزبه والمره دي برضاها وسيباله نفسها وكب جواها وهيا لبست لباسها ع لبنه ف كسها وهوا لبس وسابها وخرج راح اوضته وعدي الشهر ع كدا وجه وقت الفرح وكل واحد خد عروسته ع بيته اللي هوا البيت دا والبيت اللي جنبنا وام كل واحد منهم عايشه ف الدوار التاني بتاعهم ف البلد وكل واحد دخل بعروسته بيته وكل واحد قعد مراته واتكلموا سوا وكل واحد اتفق انه مش هينام مع مراته ولا هيكب فيها غير لما تخلف اللي ف بطنها قامت اخت العمده قالت لجوزها شيخ البلد: اني عاوزة اروح دلوكتي ابات مع اهوي واجيك الصبح وهبعتلك اختك اتبات معاك.. وفضلوا كدا كل يوم.. كل واحده تبات ف حضن اخوها وينيك فيها للصبح وتقوم تروح ع بيت جوزها.. وعدت الايام والشهور وكل واحده بقت بطنها قدامها اووي م الحمل وجه وقت الولاده وكانت اخت العمده حامل قبل اخت شيخ البلد بشهرين وولدت قبلها بشهرين ورجعت لبيت جوزها بيت شيخ البلد وبقت اخت شيخ البلد اللي هيا مرات العمده تروح تخدم مرات اخوها بعد لما ولدت ف بيته وولدت ولد.. والولد دا هوا يبقي خالك اللي اتوفي وجدك العمده كان بيروح يزور اخته ف بيت جوزها وابنها المولود نايم جنبها وبقاا بيقعد ع السرير جنبها ويبصلها ويبص لابنه وبقاا هوا وهيا مبسوطين اووي.. وشيخ البلد واخته اللي هيا مرات جدك العمده بقت تسيبهم سوا وتاخد اخوها شيخ البلد الاوضه التانية وينزل دك ف كسها وجدك العمده واخته قاعدين ف الاوضه وسامعين صوتهم م الاوضه التانية وبيضحكوا وعدت الايام ع كدا وجه وقت ولاده اخت شيخ البلد اللي هيا مرات جدك العمده.. وولدت هيا كمان ولد.. والولد دا هوا اللي يبقي ابوك دا وشاورت بصباعها ع ابويا وانا واختي وبنت خالتي بصيناله اووي وبصينا لمرات خالي وكلنا مصدومين وحاسيين اننا ف عالم تاني ومش مستوعبين الكلام وكملت مرات خالي بقيت كلامها وقالت جدودك قعدوا بعد ما كل واخده ولدت وجابت واد.. جدك العمده: وبعدين ياخووي دا كل بنته جابت واااد.. احنا هنسوي كييف دلوك جدك شيخ البلد: هنسوي اللي سويناه تاني ياخووي ونحبلهم تاني جدك العمده: خلاص ياخوي.. لما البنته يشدوا حيلهم تبجي اهتي تاحي تبات معايا واني هبعتلك اختك اتبات معاك ونحبلهم تاني وعدت الايام والشهور ع كدا.. وكل واحد جوة البيت عاييش مع اخته كانها مراته بظبط وبرا البيت كل واحد ملتزم.. وفعلا كل واحده حبلت تاني من اخوها واخت جدك العمده بعد ما جابت خالك ولدت امك… واخت جدك شيخ البلد بعد ما جابت ابوك ولدتني انا وكل واحد بعد ما شاف عياله من اخته حب اخته اووي وقرروا يجيبوا عيال تاني وتاني وفعلا جدك العمده بعدها ناك اخته وخلف منها خالتك دي.. وبعدها خلف منها خالتك التانية بصتلها اووي وقولت لمرات خالتي.. خالتي التانيه.. انا عندي خاله تاني.. هي فيين دي انا عمري ما شوفتها ولا سمعت عنها ابدا.. مرات خالي قالتلي اصبر وسيبني اكمل وهتعرف كل حاجة.. وكملت كلام وقالت طبعا بعد ما جدك شيخ البلد حبل اخته وولدت ابوك وبعدها ولدتني انا وحب يحبلها تاني ولكن تعبت اووي اووي وراح بيها لدكتور كبير ف المركز وجالها انتي لازم تشيلي الرحم ومعادتش ينفع تحبلي تاني.. وفعلا عملت العمليه وشالت الرحم ومبقاش عندها غير ابوك دا وانا بس وجدك شيخ البلد حبل اخته زي ما حولتلك جبل سابج واخته ولدت امك وبعدها حبلها تاني وولدت خالتك زي ما جولتلك وبعدها حبلت تاني وجابت بت تاني وعدت الايام والعيال كبرت وجدودك بقاا ياخدو العيال ويودوهم يلعبوا سوا كلاتهم ف المغارة جداام باب المجبره الفارعونيه.. وخالك كبر وبجااا شاب بصحته وامك كبرت وجسمها اتدور وابوك كبر وبجاا شااب واني كبرت وجسمي اتدور وجدودك جعدوا مع بعض ومراتاتهم معاهم اللي هيا اخواتهم وجالوا لازم العيال يعملوا اللي عملنا ويكملوا اللي كملنا.. وقعدوا يفكروا وقرروا ان كل واحد يخلي ابنه وبنته يناموا سوا ف اوضه واحده.. ويحاول كل واحد مع ابنه انه يخليه وقت النوم ينام براحته وكل واحده تخلي بنتها تنام بقميص مفيش تحت منه اي حاجة.. عشان العيال يهيجوا ع بعض من بدري وكل اخ يركب اخته ويبقي الموضوع سهل من اوله وفعلا جدك العمده بجاا بيخلي خالك ينام جار امك ع سرير واحد وخالتك دي وخالتك التانية ع السرير اللي جارهم وكمان جدك شيخ البلد كان بيخلي ابوك دا ينام جاري ع نفس السرير وكنا وجتها مبنفكرش ف حاجة وكنا اخوات عادي وننام ونجووم عادي وجدك العمده وجدك شيخ البلد احتاروا يعملوا اي عشان كل واحد يحبل اخته وقرروا يروحوا للمغارة ويسالوا العفريت.. ودخلوا وقعدوا يتكلموا قدام الباب بصوت عالي عشان العفريت يجولهم يعملوا اي.. ولكن فحاه كل واحد لجي جدام رجله جزازه صغيرة قد الصباع وجوازها شوية سائل لونه احمر شوية وسمعوا صووت بيقولهم دي تفضوهااا ليهم ف الاكل وكل اخ واخت ياكلوا م نفس الطبق ومحدش غيرهم بس ياكل منه والقوة الملكيه الخفيه هيا اللي هتحركم وتخليهم يقوموا بالمطلوووب وفعلا كل واحد خ الازازة وجري ع البيت وقال لمراته ع اللي حصل واداها الازازه وقالها تحطها ف الاكل وتحط الاكل ف طبق واحد وتخلي الواد والبت بس هما اللي ياكلو من نفس الاكل ومن نفس الطبق وفعلا اخت جدك العمده عملت الاكل وقبل ما تحط الاكل قامت بعتت خالاتك الاتنين لبيت جدتهم وقالتلهم خليكوا معاها واحنا هنجيلكم بالليل.. وخلصت الاكل وحطت الاول الكبق دا وفيه لحمه ببصل وطبعا غرفانين ف السائل اللي كان الازازه.. وقامت اخت جدك العمده مرات شيخ البلد ندهت علي خالك وامك وطبعا هما ولادها من اخوها العمده وقالتلهم..يالا يا ولاد عملتلكم اكل بتحبوة.. كلو دا عقبال ما الطبيخ يستوي.. وقعد خالك وامك ع الطبق وفضلوا ياكلو لغاية لما مسحوا الطبق مسح وبعدها حسوا ان جسمهم سخن وبجوا بيعرقوا جووي جووي .. وقاموا دخلوا اوضتهم وقالوا لامهم احنا هنام شوي ياماااي ودخل خالك وامك الاوضه وخالك نام ع سرير ع جنبه الشمال وامك نايمه قدامه ع حنبها الشمال ومدياله ظهرها.. وزب خالك بقاا واقف ومنفووخ ومحمبط اووي اووي ونايمه قدامه اخته اللي هيا امك وكسها قايد ناار وحاطه ايديها اليمين بين وراكها وعماله تدعك بالقوي ف كسها ومش قادره وبقت تدعك اووي ف زنبورها وقامت ضمت وراكها اووي ع ايديها اللي بتلعب ف كسها وتلقائي رجعت بطيزها لورا م الهيجان وزب خالك رشق بين طيازها وراسه بقت ع خرم طيزها ومفيش حاجة حيشاه غير لباسه الصعيدي الواسع وجلبيتها الخفيفه اووي.. وامك اول لما حست بزب خالك فيها من ورا قامت قمطط بطيزها اووي ع زب خالك م الهييجان وطلعت منها اااه وخالك مامك وحسوش بنفسهم غير وزبه بيقطع شرفها وبيفحت ف كسها وهيا سيباله نفسها وفاشخه رجلها بالقوى وكسها بالع زب خالك وصوت طرقعت لحمهم باينه اووي وجدك شيخ البلد ومراته اخت جدك العمده واقفين ورا الباب وسامعين.. راح جدك شيخ البلد قال لمراته جدي شيخ البلد: انا كدا نفذت وعدي.. انا هروح ع بيت اخوكي واشوف اخوكي هوا كمان نفذ العهد وخلي عيالي ينطوا ع بعض ولا اي.. وهبعته علي هنا عشان لازم يقول للعيال كل حاجة ويعرفهم انه ابوهم الحقيقي وانه عمل ف اخته زي ما العيال عملوا لبعض عشان ميخافوش بعد اللي عملوه دا ويعرفوا بالعهد هما كمان وخرج جري ع بيت العمده ودخلت وشاف اخته وجوزها العمده واقفين وبيتسنطوا ع ابوك وهوا راكب عليا وزبه نازل دك ف كسي وطبعا بعد ما كسي اتفتح خلاص وقام قال اجري ع البيت يالا هتلاقي عيالك هاريين بعض وكله بقااا تمااام وجدك العمده رااح ع بيت شيخ البلد وبقاا واقف هوا واخته بيتنسطوا علي علي خالك وهوا نازل دك بزبه ف كس امك لغاية لما كب فيها وهيا اول لما حست بلبنه بيملاها.. النار قادت جواها اكتر وهوا زبه لسه واقف محمبط وقاام كمل دك تاني ف كسها وهيا فشخاله نفسها ومسلماله خاللص وجدك شيخ البلد رااح ع بيت العمده وبقا هوا واخته واقفين بيتسنطوا ع ابوك وهوا نازل دك بزبه ف كسي لغاية لما كبهم جوايا.. وحسيت اني مولعه اكتر وهوا فضل يدك فيا اكتر وفضل كل واحد بيفشخ ف كس اخته وقعدوا ع كدا اكتر من ساعتين لغاية لما اتصفوا خالص وكل واحد خلي كس اخته متعبي لبن للاخر وغرقااان.. وخسوا بنفسهم فجاه وقاام كل واحد يبص لاخته واخته تبصله وبيقولوا لبعض امي بتقول لخالي.. يالهووي يالهووي يالهووي.. فضحتني ياخووي يالهووي حبلتني يالهوووي.. وهوا باصثلها ووشه اصفر واتخض وسمعوا صوت باب الاوضه بيخبط وسمعوا صوت خالك بيقولهم ياولاد تعالوا عايزكو ف كلمتين..وامك ردك علي خالك.. حاضر يا خااال جايين اهوو وخرج خالك وامك م الاوضه وريحتهم كلها لبن وباينه اووي وقعدوا ع الكنبه جنب بعض وف وشهم جدك العمده واخته جنبه.. وبصلهم اووي وشايف عليهم الانبساط والخوف والارهاق ف نفس الوقت.. وقالهم جدي العمده: بصوا ياولاد انتوا دلوك اكبرتوا خلااص وصار لازم تعرفوا كل حاجة بصراحه.. واول هاام انا وامكووو عارفين كل اللي صار معاكم دلوك جوه ف الاوضه وتاني هااام انا ابقي ابوكوا الحقيقي انتوا الاتنين واختي دي هيا امكوا.. انا عملت مع اختي وكبيت جواها وحبلتها زي ما انت عملت فاختك دلوك وكبيت جواها.. وكمان امك ولدتك وعملت معاها تاني وكبيت فيها وحبلتها ف اختك دي.. وانت واختك عملتوا نفس اللي انا عملتوا مع امكوا اللي هيا اختي.. وعلشان تبجوا مطمنين كامان.. وقبل ما تسالوا طب وازاي امكوا اتجوزت ع اكديه.. اخب اجولكوا ان شيخ البلد هوا كمان عمل اكديه مع اخته وحبلها وجاب منها الواد والبت.. وكمان الواد والبت دلوك ركبوا بعض زيكم والواد كب جوة اخته زي ما انت كبيت جوه اختك وانا اتفجت انا وشيخ البلد ان كل واحد يستر اخت التاني ويفضل كل واحد مننا يركب اخته ويكب جواها ويحبلها.. وانتوا دلوك بجيتوا جزء م العهد وعشان كدا انا هاخدكم انا وامكوا ونروح ع مكان لازم اتشوفوه وتعرفوا كل دا صار ليييه.. وقااام جدك العمده قاال لخالك وامك ع حكاية الورقه والعفريت كلها من اولها لغاية اللحظه اللي قاعد بيتكلم فيها معاهم دي وهما بصينله ومتنحين وقاموا مشيو ودخلو المغارة والعمده حاطط ايدة ع كتف اخته وواخدها ف حضنه وماشيين وكمان خالك حاطط ايده ع كتف امك وواخدها ف حضنه وداخلين المغارة وشافوا الباب ووقفوا قدامه ومبقوش مصدقين وبصوا كل دا وانا ببص لمرات خالي وفاتح عيني ع الاخر ومذهوول ومش مصدق ولا كلمه ولقيت مرات خالي قالتلي لقيو شيخ البلد داخل هوا واخته وابوك وانا واتقابلنا كلنا ف المغارة قدام الباب وبقينا واقفين كلنا مش مصدقين خالص وفجاه انا وامك حسينا بمغص اووي ف بطننا ووقعنا اغم علينا قام خالك شايلك امك ورايح بيها ع بيت ابوه العمده واخت العمده راحت معاهم وكمان ابوك شالني وراح بيا ع بيت جدك شيخ البلد واخت شيخ البلد راحت معاه وكل واحد بيت ف بيته مع اخته وعياله من اخته لغاية تاني يوم كل واحد قاام رجع لبيته وحياته الطبيعيه وانا وامك بقينا حاسين بالحمل وهوا بيكبر جوا رحمنا ولقينا جدودك جمعونا كلاتنا وجالولنا لازم كل واحد ياخد اخت التاني يعني خالك اتجوزني.. واخويا اتجوز امك وبقينا مستمرين زي اهلنا وكل واحده مسلمه نفسها لاخوها لغاية لما امك حبلت فيك من اخوها اللي هوا المفروض خالك بس انت دلوقتي عرفت انه ابوك الحقيقي وانت من صلبه.. وخلاص امك بطنها بقت قدامها وعلي وش ولاده وهتولدك.. وفعلا ولدتك وفضلت تعبانه شوية بعد الولاده.. لغاية لما انت كبرت شوية وبقيت كام شهر.. راح خالك ناطط تاني علي امك وكابب جواها وحبلها تاني.. والمره دي حبلت ف اختك دي.. وشاورت مرات خالي بصباعها ع اختي وبعدين لما امك ولدت اختك واختك كبرت كدا وبقا عندها يجي سنه وانت يجي سنتين كدا وبعدين خالك بدء يبص لخالتك دي وشاورت مرات خالي ع خالتي وهيا قاعده قدامنا وكملت وقالت اصل خالتك دي كبرت قووي وسنها كان لسه صغير واللي يشوفها يقول دي مرا مش بنت لسه سنها صغير.. بس هيا كانت يجي ١٦ سنه كدا.. وراح خالك قال لابوة العمده انه نفسه يركب اخته التانيه ويكب فيها هيا كمان.. وبالفعل جدك العمده قاله خش علي اختك يالا وسابه يدخل عليها وهيا نايمه يرفع هدومها ويفشخ وراكها براحه وراح كابس زبه كله فيها وهيا صحيت وصوتت م الوجع وهوا فضل يدك ف كسها لغاية لما دلقهم جواها هيا كمان وقامت بعدها تلطم وتصوت ع وشها ولقيت جدك العمده واخته داخلين الاوضه عليها وهيا بتلم وراكها ع بعض وبتداري نفسها.. راحووا قايلنلها ع كل حاجة وعرفوها كمان علاقة اخوها واختها وان اختها حبلت وولدتك انت واختك من اخوها اللي هوا المرحوم خالك.. وخالتك كام شهر وبطنها كبرت وقاام ابووك خدها بره البلد وقعدها ف شقه وقال طبعا لاهل البلد انها اتجوزت برا البلد قاعده مع جوزها وبقوا كلهم يروحوا وييجوا عليها لغاية لما ولدت بنت خالتك دي.. وشاورت بصباعها ع بنت خالتي.. وكملت وقالت لما بنت خالتك كبرت شوية جات تاني هنا وعاشت مع خالك ومعايا هنا شوية ف البيت دااا وبعدها بشوية لجيت خالص عينه رايحه لاخته الصغيرة خالتك.. وتقصد خالتي اللي معرفش عنها حاجة.. وكملت وقالت.. خالك ف يووم جاب اخته دي وكانت يادوب بنت ١٣ سنه ولسه دورتها جيالها اول مره.. واستني عليها لما دورتها راحت وقاام عليها ف الاوضه وهيا نايمه وفتحها طبعا وكبهم جواها وهيا صرخت وقومت داخله عليها وخدتها فحضني وكانت لسه صغيرة وخايفه.. وهديتها وفهمتها بالراحه ع كل حاجة وعرفتها ان اختها الكبيرة اللي هيا امك حبلت وولدت من اخوها واختها التانية اللي هيا خالتك دي حبلت بردوو وولدت بنت خالتك دي من اخوها وكمان هيا هتحبل وتولد من اخوها وكل دا بسبب العهد وفهمتها كل حاجة وخدتها للمغارة ووريتها البوابه وخالتك جالها نفس المغص اللي بيجي لكل واحده مننا لما بنيجي هنا ولبن اخواتنا مالي رحمنا.. ورفتها وسندتها لغايه البيت عندي وفضلت جنبها.. وخالك بقا كل يووم ينيك واحده من اخواته بس مبقاش يكب جواهم وقال كدا حلوو لغاية كدا بس كان بيحب ينيك اخواته اووي وكان بيعدل بينهم ف النيك.. بس خالتك الصغيرة مكانتش مستحمله كل يووم نيك ولا مستحمله يكب كل يوم جواها .. ومعداش الشهر ولقيناها حبلت وبطنها يوم ورا يووم بتكبر وبقيت قاعده جوة البيت هنا لغاية لما تولد وكانت طوول حملها تعبانه اووي.. مهو لسه الرحم بتاعها صغير ومكانش لسه جسمها يستحمل حبل.. لغاية لما جاات تولد.. وولدت خالتك الصغيرة بس ماتت يووم الولاده.. وخالتك جابت بنت والبنت دي تبقي هيا بنت خالك دي.. وشاورت بصباعها ع بنت خالي.. وكملت وقالت.. وانا وابوك عملنا مع بعض كتير وكب جوايا اكتر بس محصلش حمل نهائي.. وروحنا لدكتور كبير ف المركز وكشف علينا وخلانا عملنا تحاليل وطلع ان عندي عيب كبير ف الرحم يمنع اني احبل اصلا وكمان ابوك حيواناته بتنزل ميته ولا يمكن تحبل اي مرا منه ابدا.. وطبعا انا وابوك ولادك جدك شيخ البلد زي ما انت عارف.. وكانت العقاب بتاع جدك شيخ البلد لما معملش بالعهد م الاول واتجوز الاولانيه وحياته باظت وبعد كدا لما جدك صلح غلطته ونام مع اخته وحبلها واخته جابت ابوك وبعدها جابوني.. ومخلفوش تاني.. وكان عقابه ان ولاده ميخلفوش ونسله يقف لغاية عندي انا وابوك وبعد لما خالتك الصغيرة اتوفت.. قام خالك اخد بنته من اخته الصغيرة وخلاني اربيها ع اساس انها بنتي انا منه.. وحصل لغاية لما انتوا كبرتوا كلكو.. لكن دي مش بنت خالك ولا خالك يبقي خالك .. دي اختك من نفس صلب خالك. يووه قصدي ابوك.. وبنت خالتك دي اختك هيا كمان من نفس صلبه من اخته دي.. وانت واختك من نفس الاب والام يعني خالك.. يووة قصدي ابوك اللي انت فاكرة طوول عمرك انه خالك نااك امك وحبلها فيك وفي اختك.. يعني دلوقتي انت واختك من ددمم واحد ولازم انت واختك تكملوا العهد يعني تركب اختك وتفتحها وتنيكها وتكب جواها وتحبلها.. ولو حبيت تركب بعد كدا اي واحده من اخواتك التانيين اللي هما المفروض اختك من ابوك وخالتك وانت فاكرها طوول عمرك بنت خالك اواختك التانية من ابوك وخالتك اللي انت فاكرها طوول عمرك بنت خالتك.. وتكب فيها وتحبلها.. مفيش اي مشكله.. بس اهم حاجة دلوقتي لازم لازم لازم انت واختك من امك تكملوا العهد والنسل والا حياتكم هتتقلب ومش هتعيشوا يوم حلو وحياتكم هتبقي سودا وقامت مرا ت خالي اللي كنت فاكرة خالي وهوا طلع ابويا بصت لامي وخالتي ولابويا اللي كنت فاكرة طول عمري ابويا وطلع بيربيني بس وبصت للبنات اووي وقالت انا دلوقتي قولت اللي انتوا طوول عمركم مش قادرين تقولوه.. وسيبتو بلدكم واخدتوا عيالكم وهربتوا منه وفكرتوا تعيشو بعييد وقولتوا مش هنعمل زي ما ابونا عمل واحنا عملنا ف اخواتنا.. وفكرتوا تعيشوو بعييد.. بس اللي متعرفوهوش ان العهد بيتجدد مع النسل.. ياريت ترجعوا لعقلكوا وتخلوهم يكملوا اللي بدء من زمان ومحدش عارف هينتهي كييف.. روحت انا واقف وباصصلهم كلهم اووي ومبرق ومش قادر استوعب كل الكلام اللي نزل ع ودني دا زي الرصاص والدموع نازله من عيني ع وشي وقمت واخد مفاتيح العربيه بتاعه دودوي وجاري من قدامهم وكلهم بيجروا ورايا واختي وبنت خالتي وبنت خالي حاضنين بعض ومفتوحين ف العياط وطبعا هما اخوات من نفس الاب ما كل حاجة وضحت خلاص وجريت بسرعه ركبت العربيه زي المجنون وسوقت بكل جنااان ومبقتش شايف قدامي ولا شايف انا ازاي سايق العربيه وبجري بكل جنننااااااان لغااايه لمااااااا استنوني ف جزء جديد ومغامرة جديده هتعجبكم [B]الجزء السادس[/B] فضلت سايق العربيه بجنون وكل الكلام اللي سمعته بيلف ف دماغي والدموع نازله من عيني ع وشي زي المطر ومش عارف انا بجري ع سرعة كااام وطبعا كلهم مش مبطلين رن علي تليفوني وانا مبردتش لغاية لما لقتني بمسك التليفون وبكسر فيه اووي ف دريكسيون العربية وبصرخ بحرقه وبقووول.. سيبوني بقااا سيبوني بقااا كفايه كدا كفاااية.. لغاية لما لقيتني وصلت نااحيه شقة دودي اللي متجوزفيها مي قمت ركنت العربيه وقفلتها واخدت المفاتيح عشان اطلع اديهاله وامشي تاني ومش عارف انا راايح فيين وكنت مقرر اني مش هرجع بيتنا تاني وطلعت رنيت الجرس وفتحلي الشقه.. ودخلت وطبعا باين عليا اني معيط فشششخ ومنهار وحالتي النفسية مدمرة.. ودخلت ودودي بصلي اووي هوا ومي وفوفوكانت قاعده عندهم.. ودودي جري عليا اووي بلهفه وحط ايده الاتنين ع خدودي وبيمسحلي دموعي وبيقولي.. مالك يا روحي.. مالك فيك اي.. روحت منزل ايديه من علي وشي وحاططله المفاتيح ف ايده وقولتله انا: المفاتيح اهيه وعربيتك تحت والفلوس زي ماهيا ف تابلوة العربيه مش ناقصين جنيه.. وعايزك تخلي بالك من مراتك وتحطها ف عنيك ومتخليش حد يضايقها.. ولو كنت زعلت حد منكم ف يوم م الايام ياريت يسامحني وانا خلاص همشي ومش راجع تاني ومش هتشوفو وشي تاني وطبعا دودي اتصدم ومسك ف ايدي اووي وقالي دودي: اي بس مالك رايح فين.. طيب حصل اي.. طب فهمني بس متسبنيش عشان خاطري انا بحس بالامان وانت جنبي.. متسيبنيش عشان خاطري.. وبقا بيعيط اووي وماسك ايدي روحت زقيته اووي ووقع ع الارض وقولتله انا: سيبوني بقاااا انا خلااص مش عايز حاجة تاني كفاية كفاية كفاية.. وانهارت ف العياط وسندت بظهري ع الحيطه جنب الباب.. ولقيت دودي جاي ع ايدة ورجله ومسك ف رجلي زي العيل الصغير اللي ماسك ف رجل ابوة.. وبيعيط اووي وبيقولي دودي: عشان خاطري ابوس رجلك متسبنيش متسبنيش.. وبقا ماسك ف رجلي وبيبوس جزمتي وحاضن رجلي وماسك ف رجلي اوووي وكل دا فوفو ومي باصين لدودي اووي ع اللي بيعمله.. وبيعوجوا ف بوقهم وبيبصوا لبعض.. راحت فوفو بصت لمي وقالت فوفو: مهو ميقدرش يبعد عن مكانه ابدا.. وتقصد انه موطي ع رجلي وبيبوس جزمتي ومي ردت عليها وقالتلها مي: متخافيش بكرا يلاقي مكان تاني ويقعد فيه مهو عارف مكانه كويس فين محستش بنفسي غير وانا بزوء دودي بعيد عن رجلي ودخلت ناحيه فوفو.. وفوفو لقتني جاي نحيتها وقامت وقفت وقومت رزعتها قلم بكل قوتي وغيظي.. وخدت القلم ومن قوته وقعت ع الارض وبوقها تقريبا اتفتح من جوة وبقا كله ددمم وقربت من مي ولاول مره امد ايدي عليها ورزعتها هيا كمان قلم بكل قوتي وترمت ع الارض وبوقها كله ددمم زي فوفو.. وروحت مادد ايدي لدودي مقومه وقايله انا: دودي انا تعبااان اووي ونفسيتي وحشه سيبني امشي انا مش عايز حاجة تاني من حد.. انا خلاص مش هرجع بيتنا ولا هقعد هنا تاني انا همشي هغور هسافر ف اي داهيه.. لقيت دودي مسكني اووي اووي.. وقالي دودي: طب اسمعني عشان خاطري.. وحط المفاتيح بتاعه العربيه تاني ف ايدي وقالي.. خلي العربيه معاك.. والفلوس اللي فيها خدها دي فلوسك.. وعشان خاطري متسبنيش.. وروح الشاليه بتاعنا ف شرم اقعد هناك براحتك واوعدك محدش هيتصل بيك ولا يكلمك خاالص ولما تحس انك كويس ابقي انت كلمنا.. بس متبعدش عشان خاطري.. ورحت انا مطلع تليفوني اللي بقااا متسكر ومبقاش نافع تاني ورميته ع الارض وهوا شافه وسابني وجري ورجع تاني ومعاه مفتاح وموبايل جديد بالكرتونه وقالي امسك دا مفتاح الشاليه وقالي ع مكانه ودا موبايل جديد جيبهولك مخصوص واحسن واحدث من بتاعي كمان كنت ناوي اديهولك لما اشوفك.. ووطي ع الموبايل البايظ واخد من الشريحه وادهاني مع المفاتيح والموبايل الجديد.. وقالي روح اقعد هناك لغاية لما تهدي وانا مش هضايقك تاني لغاية لما تهدي وسيبتهم والمفاتيح وكرتونه الموبايل الجديد والشريحه ف ايدي ونزلت ع سلم وركبت العربيه وقعدت شوية جواها وانا مش عارف انا نايم ولا صاحي ولا عارف اعمل اي.. ولقيتني بسوق العربيه وماااشي لغاية لما لقيتني ع طريق شرررم وحسيت ان العربيه بتشطب بنزين.. وفوقت كدا لقيت بنزينه وجنبها كافيه كبير زي اون ذا رن.. ودخلت بالعربيه ركنتها وفوبت بنزين وغيرت زيت وطبعا دفعت م الفلوس اللي ف الطابلوه..ودخلت العربية المغسله وقعدت ف الكافيه وطلبت قهوة دبل وقاعد ع الترابيزة والقهوة نزلتلي وانا قاعد باصص قدامي وسرحااااان ف كل اللي حصلي.. والترابيزة اللي قدامي قاعد عليها شااب وبنت بيشربوا حاجة.. وانا باصص عليهم اووي بس مش مركز معاهم اصلا انا سرحااااان.. وهيا كل شوية نبص عليا وتبص تاني قدامها للشاب.. والشاب اللي معاها اخد باله.. وقالها هوا بيعاكسك.. قالتله لا بس بيبص اووي.. ولقيت الشاب جاي عليا والبنت جاية تجري وراه.. ولقيت الشاب بيقولي الشاب: انت يا عم الامور.. مالك.. بتبص ليه كدا.. هو انا مش مالي عينك ولا اي.. والبنت ماسكه ف دراعه اووي وتقوله خلاص خلاص محصلش حاجة اصلا.. يالا مش عاوزين مشاكل بقاا وانا فوقت من سرحاني وبصتلهم اووي من غير ما انطق ولا كلمه وطلعت من جيبي ١٠٠ جنيه ورميتها جنب القهوة اللي مشربتش منها بوء واحد ومشيت زي اللي تايه وروحت ناحيه عربيتي وركبتها وسوقت ومش عارف انا ماشي ازاي.. لغاية لما لقتني وصلت للعنوان اللي قالهولي دودي.. قدام شاليه ع البحر وقدامه جنينه خاصه بيه وحاجة فخمه اووي.. قومت ركنت العربيه ونزلت فتحت الباب بالمفتاح اللي ادهاولي دودي والباب اتفتح ودخلت لقيت ريسبشن شيك وباب ع اليمين وباب شمال.. قومت ناحيه الباب اليمين وفتحت لقيت سرير كبير قدامي روحت ناحيه السرير واترميت عليه ومن كتر اللي حصلس وكمان السواقه لقيتني روحت ف نوووووم عمييييق اوووي اووووي.. وف عز نومي حلمت اني ماشي ف نفق ضلمه وفجاه لقيتني قدام باب المقبرة الفرعونيه.. ولقيت الباب بيتفتح وشوفت قدامي الملك الفرعوني واخته الملكه وشايله ع ايديها الطفل الصغير اللي جابته من اخوها الملك.. وبصولي اووي.. والملك قالي.. اهلا وسهلا بالمختار.. بصيتله اووي وقولتله مختار اي بس انت عايز مني اي مش كفاية دمرتني ودمرت حياتي.. لقيت الملك بيقولي.. العهد الملكي مفيهوش رجوع.. ومقابل ذلك سوف تحصل علي كل الكنوز وبيشاور بايده ع باقي المقبرة وببص ع المقبرة ولقيتها كلها تماثيل دهب وسلاسل دهب وصناديق مليانه دهب وعيني مش جايبة اخرها ولا اخر الكنوز.. قولتله انا مش عايز حاجة.. بس سيبني لحياتي.. قالي هيا دي حياتك وانت سوف تصبح المختار.. انا اختارتك انت من كل النسل.. اختارت روحي تسكن روحك وانقل قواي الملكيه ف جسمك.. انت ولي عهد هذا الزمان.. نفذ العهد يا سمو ولي العهد ولقيتني بخرج م المقبرة وكان حد بيشدني لبرة والباب بيتقفل وبقيت ف المغارة الضلمه.. وسمعت صووت اختي بتعيط وخايفه وبتقولي.. انت فيين.. انا خايفه تعالي.. وصحيت م النوم مفزوع وبصيت يمين وشمال ولقيتني ع سرير.. قومت نمت تااني ومحستش بحاجة لغاية تاني يوم المغرب.. وصحيت عندي صدااااع هيفرتك دماغي.. قومت ادور ع اي مسكن بس ملقتش.. قومت لقيت تليفون جنب السرير.. ورفعته ولقيت حد بيقولي.. اي خدمه يافندم.. قولتله.. اااه ياريت مسكن قوووي انا مصدع جدااا مش قادر.. وقفلت وثواني لقيت الباب بيخبط ولقيت شاب جايبلي المسكن واخدته وحاسبته ودخلت اخدت قرصين مسكن وقعدت شوية مش قادر افكر ولا اتكلم ولا اتحرك من كتر الصداع وشوية بشوية الصداع بيروح وبقيت احسن وقومت اتحرك واتفرج ع الشاليه ولقيته فخم اووي والحمام تحفه بجد.. وقولت اخد دش بقاا عشان افوق واشوف انا هعمل اي.. اي دا بس انا مش معايا هدووم.. رجعت قعدت ع السرير ولقيت كومودينو جنب السرير اللي محطوط عليه التليفون وفتحت درج الكومودينو لقيت فلووس يجي ٣٠٠٠٠ الف مثلا.. اخدت منهم شوية وخرجت م الشاليه وركبت العربيه وطلعت ع موول ف وسط شرم ودخلت اشتريت هدووم وجبت اكل وركبت عربيتي وراجع للشاليه تاني وانا ع طريق.. وطريق شرم جبال ومقطوع.. ولقيت عربيه سبور راكنه ع جنب وبنت واقفه جنبها وشكل العربيه عطلانه.. قومت هديت ووقفت قدامها وقولت اساعدها.. ونزلت لقيتها البنت اللي كانت ف الكافيه ومعاها الشاب واول لما قربت منها بصتلي اووي وانا بصتلها ومكنتش مركز ف وشها ولا فاكرها قووي.. قولتلها اي خدمه.. قالتلي انا عجله العربيه اتخرمت ومش عارفه اغيرها.. انا معايا استبن ومفتاح وكوريك.. وخليتها تفتح شنطه العربيه واخدت الحاجات وغيرتلها العجله ورجعت الحاجات ف شنطه العربية بتاعتها تاني وطبعا كنت اتبهدلت وهدومي اتبهدلت.. وقولتلها خلاص كدا تمام تقدري تمشي.. لقيتها بتشكرني اووي وبتقولي استنا.. وبتفتح شنطتها وبتطلع فلوس ف ايدسها وبتمد ايديها بتديهاني.. روحت بصتلها من فوق لتحت اووي ومديت ايدي لاديها وطبقت ايديها ع الفلوس وقولتلها.. خليهم معاكي انا مش عايز حاجة من حد وسيبتها ومشيت ركبت عربيتي وهيا بصالي اووي ومستغرباني وركبت عربيتها وماشية ورايا لغاية لما وصلت الشاليه وهيا وقفت بالعربية بتاعتها جنب الشاليه اللي قبلي علي طووول وشافتني وانا داخل الشاليه ودخلت قلعت كل هدومي واخدت دش جااامد ولبست م الهدوم اللي جبتها وطلعت حطيت الاكل واكلت ولميت الاكل تاني.. وطلعت قدام الشاليه قاعد ع الكرسي ف الجنينه وباصص للبحر وسرحااان وساكت وهيا واقفه ف بلكونه الشاليه اللي جنبي وبصالي اووي وشيفاني سارح زي ما كنت سارح ف كافيه البنزينه.. وشوية تقريبا حد نده عليها من جوه وسمعتها بتقول… ايوة ياخالتوو انا جايه اهوه.. ودخلت وانا زي منا ولا مركز مع حد ولا بتكلم مع حد ومنطوي خااالص.. وقعدت ع الوضع دا حوالي ١٠ ايام مثلا ويمكن ف ال١٠ ايام طلعت م الشاليه مرتين او تلات مرات بس وفضلت ع كدا لغاية لما دقني طولت وشكلي بقا وحش جداااا وداخلت ف حالة اكتئاب وبقيت بفكر اني انتحر وكرهت حياتي خلااص.. وخرجت م الشاليه حوالي الساعه ١٠ بالليل تقريبا وروحت قعدت ع كرسي قدام البحر وشايف موج البحر رايح جاي قدام عيني.. وهنا جاتلي الفكرة اني ادخل ف البحر لغاية لما ميبقاش فيه ليا طوول او يجرالي اي حاجة.. المهم ارتاح م العذاب اللي بقيت فيه.. وكل دا بيدور ف دماغي وانا قاعد باصص للبحر ولقيت البنت جات و قعدت قدامي بالكرسي بتاعها وبصالي اووي وقالتلي.. انت اي حكايتك.. انا مش وقت ما شوفتك صدفه ف كافيه البنزينه ع الطرق وانت ع طوول سرحااان كدا ومبتتكلمش وكمان لما ساعدتني وغيرتلي عجله العربيه وبردوو مكلمتنيش.. لو حابب نبقي اصحاب ونتكلم.. ممكن تتكلم طبعا وانا كل دا مش معاها وباصص ع البحر وبفكر اني انتحر.. وفضلت تتكلم وانا ساكت وباصص قدامي وساكت.. وشوية سمعت صوت واحده بتنده عليها وهيا ردت وقالتلها ايوة ايوة.. وسابتني وقامت.. وبعدها بشوية لقيتني بقوم من ع الكرسي وبمشي ناحيه البحر وبدخل شوية شوية شوية لغاية لما مبقاش ليا طوول والبحر بيسحبني كمان وبقست بطلع وبنزل وبضبش بايدي وبغرق.. وشوية والبنت خرجت ف البلكونه بتاعة الشاليه بتاعهم بتبص عليا وشافتني وانا بغرق وقامت مصوته.. يالهووي بيغرق بيغرق الحقيني ياخالتوووو.. يالهووووي وطبعا انا كنت شربت ميه وخلاص سلمت امري وبغرق ومعرفش بعدها اي حصل…. وبعد كدا محستش غير وانا بفتح عيني بشويش وشايف طشاش وغمضت تااني فتره وبعد كدا بفتح عيني وبفوووق وشوووفت اللي لا كان ع البال ولا ع الخاطر استنوني ف جزء جديد [B]الجزء السابع[/B] بعد ما فتحت عيني ولاقيتني لسه عايش وبلف بدماغي ع اليمين وبدقق بعيني ع ساعه محطوطه ع الحيط وببص عليها ولاقيتها ٤ الفجر وبنزل بعيني لتحط ولقيت البنت قاعده قدامي ع الكرسي ولاول مره ادقق ف ملامحها.. كل المواقف اللي حصلتلي معاها ف الكافيه او ع الطريق لما غيرتلها العجله او لما جات كلمتني ع البحر ودي كانت اخر حاجة وبعدها نزلت ف البحر وهيا كانت سبب ف اني اعيش تاني لما صوتت ونبهتهم ليا.. وبصيت ف وشها اللي عامل زي الملايكه وابيض اووي وشعرها اصفر زي الدهب وناااعم جدااا وجسمها سمبتيك وبزازها وسك وملهاش وسط خالص ووراكها مدورين ووسط. وطبعا هيا كانت لابسه دريس بحر صيفي بنص كم وواسع وكب وتحت ركبها بشوية ومش لابسه طبعا تحته بنطلون.. ناس لارچ باين عليهم.. المهم.. وانا ببص عليها وفضلت شوية باصصلها وسرحان ف جمالها وبلف بعيني كمان ولقيت جنبي عمود طويل وبرفع عيني عليه ولقيت عليه محلول وخرطوم نازل م المحلول وعيني مع الخرطوم لغاية لما لقيته ف وش ايدي.. وبرفع ايدي قدام عيني وحسيت بوجع جامد ف وش ايدي وطلعت مني اااااه.. وهيا سمعت صوتي وانطرت من ع الكرسي ونزلت ع ركبها ع الارض ووشها ف وشي وبترفع بايديها شعرها الناعم وتحطه ورا ودنها وبتبصلي ف عيني وانا ببصلها ف عنيها ولقيت عنيها زراقه مع لونها الابيض وشعرها الدهب اللي زي الحرير.. وقالت بصوت يمكن اول مره اخد بالي منه انه رقييق فششخ.. وبتقولي.. انت كوييسسس متخافش انت مغرقتش.. بس انت اي اللي نزلك البحر بالليل اووي كدا.. وكل دا وانا باصصلها وساكت.. قالتلي ممكن تتكلم.. روحت قولتلها انتي اسمك اي البنت قالتلي.. انا اسمي مارينا.. وانا سمعت الاسم من هنا وعيني بصتلها اووي وبرقت ومش مصدق.. حسيت اني عايز اكلم دكتور مارينا.. حسيت اني محتاج ابقي معاها وف حضنها.. دي الوحيده اللي بينا كل حاجة بس من غير جنس.. حب صافي.. ولقيتها بتقولي انت مالك مبرق ليه.. انت هتموت ولا اي.. لاااا لاااا استنا انا هروح انده خالتو.. هيا اللي هتعرف تتصرف بقاااا.. وقامت واديتني ظهرها وطيزها عريضه ومش تخينه بس مرسومه عليها.. وبتجري ناحيه الباب وفتحت الباب وخرجت وشوية ولقيتها جايه تجري وواحده جايه تجري وراها… وبتقولها اهوه ياخالتو.. هوا كان بيتكلم دلوقتي بس معرفش برق مره واحدة وسكت.. ولقيت الست اللي كانت جاية بتجري وراها ولقيتها بقت قدام وشي وبتبص ف عيني وانا باصصلها ومصدوم… احااااا بقااااا دي الدكتورة مارينا.. هو انا اللي هتمناه هيتحقق ولا اي.. احاا هوا دا عفريت زي بتوع الفانوس واللي هعوزه هيجيلي ولا انا بيتهيألي.. ولقيتني بقوم وبقعد قدام دكتورة مارينا وببص ف عنيها اووي وهيا رغم شعر دقني وشعري اللي بقاا طوويل لكن بصتلي ودققت اووي وقامت مبرقه وقالتي اااانننتتتتت.. مش معقول… انت ازاي جيت هنا.. اي دا ومالك عامل ف نفسك كدا ليه.. انت فيك اي قووولي.. ولقيت البنت بتقولها.. ااي دا ياخالتو انتي تعرفيه... بصتلها وقالتلها اااه عرفااااه.. هواااا جراله اي.. راحت البنت حكتلها كل حاجة من بدايه الكافيه وع الطريق لغاية كلمتني قبل ما اغرق.. وقالتلها بس ياخالتووو.. مايكل نده عليا وقالي هروح انا وخالتو نشتري عشا ونيجي وانا روحت لمايكل وانتوا ومايكل مشيتو.. ورجعت ابص عليه لقيته بيغرق جوه البحر.. وفضلت اصرخ والشاب جم ع صوتي وقولتلهم ونزلوا طلعوة.. وكان في شاب منهم دكتور وقدر يخليه يرجع المايه وقولتله يجيبه هنا ع اوضتي عشان هوا شكله عايش لوحده ومش هينفع انا ابقي ف الشاليه بتاعه وجاب الحاجات دي وعلقهاله وطبعا بعدها وهوا مش فايق وانتي ومايكل جيتوو واتعشينا وبعد العشا لما انتي قولتي هتنامي وانا روحت قولت لمايكل وماسكل دخلت وشافه واتاكد انه عايش.. وقالي كمان اعرفك ومينفعش حاجة زي دي تحصل ف الشاليه بتاع خالتو ومنقولهاش.. والمسيح ياخالتو كنت هقولك بس قولت لما يفوق عشان اخليه هوا يقولك كمان بنفسه.. منا مكانش ينفع اسيبه بردوو يغرق او اسيبه ف الشاليه بتاعه لوحده ومخدش معاه ويجراله حاجة ويموت.. لقيت دكتورة مارينا قامت حضنت البنت اووي وقالتلها برافوو عليكي انتي اتصرفتي صح والبنت مبسوطه فشخ.. ولقيت دكتوره مارينا قاعده قدامي وباصصلها اووي وسرحان ف ملامحها اللي بحب اشوفها.. وهيا بصوت انثوي اووي.. بتقولي.. احكيلي مالك بقااا.. انت اخر حاجة كنت واخد البدله ورايح فرح ومشوفتكش تاني بعدها واول لما اشوفك الاقيك بالشكل دا… لااا انت لازم تحكيلي.. ولقيتها بتدلع عليا اووي وبتحط ايديها ف وسطها وتمد شفايفها اللي زي الكريز.. يالا قوول بقاااا متبقاش رخم لقيت البنت بصت لخالتها وقالتلها لااا دا انا اسحب كرسي واقعد بقاااا.. دي بجد صدفه غريبة اول مره تحصل.. اشوفك صدفه مرة واتنين وتلاته وف الاخر تطلع عارف خالتو وهيا عرفاك وانا معرفكش مع ان اكتر صحاب خالتو انا عرفاهم وهما عرفيني.. لقيت دكتورة مارينا بتقول للبنت.. لااا مهو دا مش دكتور.. انتي بتقصدي اصحابي ف الشغل والمجال الطبي.. لكن دا صديق تااااني.. ولفتلي دكتورة مارينا وقالتلي قولي بقاااا مالللك.. بصيتلها اووي وعيني بتدمع.. واول مره اتكلم.. قولتلها انا تعبان اووي.. ياريتها كانت سابتني امووت وارتاااح.. واتفتحت ف العياط واترميت ف حضن دكتور مارينا وبعيط وهيا حضنتني اووي وبقت تطبطب عليا وقامت بصت للبنت وقالتلها سيبينا لوحدنا واطلعي بره شوية.. والبنت قالتلها حاضر ياخالتو.. بس هتحكيلي عنه الرجل الغامض دااا.. ودكتورة مارينا.. قالتلها.. اخرجي بره يا مارينا دلوقتي.. نتكلم بعدين.. والبنت قالتلها اسفه ياخالتو.. excuse me… وهرجت وقفلت الباب وراهااا ودكتورة مارينا حضناني اووي وبتحسس ع شهري ودقني وبتهديني خاالص لغاية لما هديت وقومت من حضنها.. وقولتلها انا كنت محتاجك اووي.. قالتلي وانا جنبك اهوه.. وهفضل جنبك.. مالك فيك اي.. مبقتش عارف اقولها اي.. وطبعا مش هينفع اقولها ع المصيبه بتاعتي.. قولتلها مفيش بس البنت اللي كنت بحبها سابتني واتجوزت.. قالتبي هوا انت كنت واخد البدله عشان تحضر فرحها.. قولتلها اااه حبيت انس اعرفها انس اشيك واحسن م اللي اختارتيه.. وغيظتها ومشيت وجيت هنا شاليه صاحبي وحصل اللي حصل.. طبعا انا كنت بالف اي كلام عشان مقداميش غير اني الف اي كلام.. قالتلي برافووو عليك انت عملت كدا وهيا متستاهلكش ولا تستاهل اللي انت عامله ف نفسك دا.. قولتلها هيا البنت دي تقربلك.. قالتلي اها دي بنت اختي وكمان اسمها ع اسمي وانا يعتبر اللي مربياها عشان زي ما انت عارف لنا معنديش اولاد .. وكمان انا وهيا اصحاب اووي وبنحكي لبعض ع كل حاجه وانا بعرف اصحابها وهيا كمان عارفه اصحابي.. ويعتبر منسبش بعض غير وقت قليل بس.. بس عجيبه ان يحصل بينها وبينك كل المواقف دي وف الاهر هيا تبقي سبب اني اشوفك.. بس انا مش عايزة اشوفك بالمنظر دا ولا بالحاله دي.. انت لازم تحلق كدا وترجع زي الاول.. وشالت الخرطوم من ايدي ومسكت ايدي وبتقومني وانا بقف وحاسس اني بقيت كويس.. وقالتلي خلاص انت كدا كويس.. استناني لحظه وجيالك… وببص ناحيه الشباك ولقيت نور بسيط ولسه الدنيا بتشرق ووعدي دقيقه ولقيت دكتورة مارينا جايه لابسه دريس زي بتاع بنت اختها مارينا بردوو.. ومعاها شنطه حريمي وبتقولي يالا بينا.. وخدتني من ايدي ونزلنا وبتقولي انت معاك عربيه.. قولتلها اااه هناااك اهيه.. قامت قالتلس تعالي.. وروحنا ناحيه العربيه وقالتلي يالا بينا اركب وهقولك تمشي ازاي.. وروحت ناحيه الشاليه ولقيت مفتاح الشاليه ف الباب وفتحت ودخلت جيبت مفتاح العربية وطلعتلها وقفلت الشاليه واخدت مفتاحه معايا وروحت فتحت العربيه وهيا بتركب وببص ع الكرسي اللي جنبي لقيت علبه الموبايل الجديد والشريحه.. روحت واخدهم ومركب الشريحه ف العده ومشغلتش العده وحطتها ف جيبي ورميت العلبه ع الكنبه ورا.. وهيا ركبت ومشينا وتقولي امشي كدا واطبع هنا وخش هنا لغاية لما لقيت نفسي عند بارك وركنت العربيه وهيا نزلت وانا قبل ما انزل فتحت التابلوه واخدت فلوس منه ونزلت وهيا وخدتني من ايدي ودخلنا ممر وطلعنا منه ع مكان كله كوافيرات حريمي وحلاقين رجالي ستايل اووي اووي.. ودخلتني محل شيك اووي والناس هناك كانوا عارفينها وعارفين جوزها وسلموا عليها وقالتلهم عوزاه يرجع ٢٠ سنه لورا.. وفعلا اخدوني وغسلولي شعري ودقني بشامبو مستورد كدا وبقوا يسرحوا ويقص ويظبط ويشيل ف الدقن لغاية لما بقيت ولا كاني عريس.. وخلصت وخرجت وحاسبتهم واديتهم تبس كويس كمان.. وبعد كدا مشينا ف الممر وطبعا شرم كلها حبيبه وبقيت ماشي حاطك ايدي ع كتفها وضاممها لحضني وهيا لافه ايديها ع ظهري وبطني وماشيين لغاية لما وقفتني قدام مطعم شيك تحسه تصميم فرنساوي وقعدنا وهيا طلبتلنا وجالنا كل واحد قطعه كيك شوكت مع قهوة.. واكلنا وخرجنا نتمشي وحسيت اني نسيت كل حاجة ومبسوط باللحظه السعيده دي ومش عايز ارجع تاني للي كنت فيه.. لغاية لما وقفنا قدام مطعم وقالتلي ممكن لحظه هدخل التواليت هنا واجيلك.. قولتلها اووكي وهيا سابتني ودخلت وانا واقف بتفرج ع المكان وابص ع الرايح والجاي وجه ف بالي الموبايل.. قولت اشغله واتفرج عليه.. وبمسكه ومستغربه.. مهو كان اول اصدار م الايفون.. وفتحته ولقيته فتح ولقت شبكه وكله تماااام ولقيت الماسيجااااات عماله تيحي ورا بعض كتيرررررر وكلها من رقم واحد بس انه حاول الاتصال بيا.. وانا قولت مش هتصل بيه ولا هطلع م المود الحلو دا.. وشوية ولقيت الرقم دا بيرن عليا.. وبقيت متردد ارد ولا ولا ولقيتني بفتح وبحط التليفون ع ودني ومبتكلمش.. ولقيت صوت اختي.. الووه الووه.. انت فين.. عشان خاطري اتكلم.. انا من غيرك هموووت.. ومنهاره ف العياط.. ولقيتني بقولها.. ما احنا موتنا خلاص.. لقيتها بتعيط اووي.. وبتقولي متسبنيش عشان خاطري.. طب خدني معااك ومتسبنيش معاااهم.. وانهارت عياط.. وانا صوتها خلاني ضعفت اوووي وقولتلها لو قولتلك توعديني متحيبيش سيرة لحد.. قالتبي وخياتك عندي ماهقول لحد ابدا.. روحت قولتلها ع العنوان.. وقولتلها انتي هتيجي ازااي.. قالتلي هتصرف واجيلك.. قولتلها لا انتي ظبطي امورك ولما تبقي مستعده للسفر قوليلي وانا هحجزلك باسمك وانتي تروحي هتلاقي الحجز وتركبي وتيجي لغاية هنا وانا هقابلك بالعربية.. قالتلي حاااضر.. روحت قولتلها انا: بت يا هبه.. هوا رقم الموبايل اللي بتكبميني منه دا بتاع مين هبه: بتاعي انا انا: اي دا جبتيه امتي وازاي.. احنا لسه كنا مع بعض من كام يوم.. جبتيه امتي هبه: بعد ما حصل اللي حصل وانت اخدت العربيه وجريت وكلنا قومنا اخدنا بعضنا وركبنا القطر ورجعنا وكل واحد رااح ع بيته وانا منهارة طبعا ومش لقياك جنبي اتحامي فيك.. جه ف دماغي ان العربيه دي بتاعة جوز مي.. قومت خرجت بسرعه م البيت واخدت تاكس لبيت مي وطلعت لقيتها هيا و حماتها وجوزها المايع دا.. وشكلهم كانوا متخانقين لان وشهم كان باين عليه.. ولما سالتهم عنك وان العربيه كانت معاك.. قالولي انك جيت ومشيت بس.. بس الواد المايع دا جوز مي اول مره يطلع ليه لازمه وهوا اللي قالي لو عاوزة تعرفي مكانه كلميه واداني موبايل تاتش كدا وقالي لو هوا عايز يشوفك هيقولك ع مكانه.. وبقيت بتصل بيك كل لحظه والتليفون مقفول وانا بنهار كل يوم عن الاول لغاية لما لقيت جاتلي رساله ان تليفونك اتفتح ومصدقتش وكلمتك ع طوول.. وكويس انك كلمتني انا قلبي كان بيتقطع كل يوم وانت مش جنبي انا: خلاص وقت ما تظبطي امورك وتقدري تسافري قوليلي وانا هحجزلك واقولك تركبي منين وساعتها بس هتعرفي انا فين هبه: خلاااص وانا كلها بكرا ولا بعده بالكتير وهكلمك بس متقفلش تليفونك تاني انا: خلاص مش هقفله بس ياريت الكلام يفضل بيني وبينك هبه: طبعا بيني وبينك بس ما انا ملييش غيرك انت وقفلت السكه وحطيت التليفون ف جيبي وبقيت بفكر لما هبه هتيجي هنتكلم ازاي بعد اللي عرفناه دا.. طب هنفضل زي ما كنا اهوات بس ولا عرقتنا هتتطور ويحصل زي حصل للي قبلنا ومفوقتش غير ع ايد دكتورة مارينا بتمسكني من ايدي وبتقولي يالا بينا.. وانا مسكت ايدها وابتسمت وقولتلها يالا بينا.. وفضبنا ماشيين زي اي اتنين عشاق وماشيين نتكلم والحب كبر بينا ف اللحظه دي.. وقولتلها انا: اومال مين اللي كان مع مارينا بنت اختك دا د. مارينا: دا مايكل.. اخوهااا انا: مممم عشان كدا كان جاي يتخانق معايا.. فاكرني بعاكسها د. مارينا: مايكل طيب اووي بس بيحب اخته اووي وبيخاف عليها وانا سمعت الكلمه دي ومشاعري لاختي اتحركت اكتر وحبيت خوفي عليها واكون اخ بيحب اخته ويخاف عليها انا: طب ابقي قوليله بقااا اني اننا نعرف بعض احسن يشوفني معاكي ويجي يتخانق معايا وضحكت د. مارينا: ضحكت وقالتلي.. لا متخافش خلاص.. وبعدين هوا مش هنا.. امبارح بعد لما جبنا العشا واتعشينا قالي انه طالع سفاري مع اصحابه ٤ ايام ومشي بالليل انا: اي دا.. طب يعني الدنيا فاضيه كدا وسيبانا قاعدين هنا.. متيجي نرةح الشاليه.. وغمزتلها د. مارينا: ضحكت بدلع وكسوف.. بسس بقااا انت لسه زي ما انت انا: انا مبعرفش لما بشوفك بيجرالي اي.. بجد ببقي نفسي افضل جنبك وابصلك ع طوول وهيا اندمجت ف الكلام واتنهدت وقالتلي طيب يالا بينا نمشي بقاا.. ومشينا واخدنا العربية لغاية البيت.. ووصلنا ولقيتها بتقولي تيجي ننزل البحر شوية.. قولتلها اوكي.. قالتلي خلاص انا هطلع البس المايوة وانت ادخل البس المايوة ونتقابل وننزل سوا ودخلت لبست المايوة وخرجت وشوية لقيتها خارجه لابسه مايوة قطعتين فتله وجسمها منور ولحمها بيتهز مع اقل حركه تتحركها وشوفتها كدا وصفرت وقولتلها اي الحلاوة دي كلها.. انا حاسس ان القمر نزل وماشي معايا ع الشط.. ضحكت بكسوف وقالت لي بطل بقاا كلامك دا بتكسفي اووي بجد ولقينا مارينا بنت اختها جاية علينا وبتبصلي وبتقولي.. لااا دا احنا بقيناااا عااال العاااال اووي وحلقت وبقيت موز وضحكت.. وانا قولتلها البركه بقااا ف مرمر هيا اللي بجمالها دا خلتني انسي اي حاجة.. ود. مارينا اتسكفت اووي.. وبنت اختها اخدت بالها وقالت.. مرمر.. وجمالها.. ممم. وبصت لخالتها د. مارينا. وقالتلها لااا دا احنا لازم نقعد نتكلم كتير ياخالتوو بقااا.. وهيا قالتلها بس يابنت بقاا نتكلم ف اي.. مفيش حاجة.. قولتلها هو احنا هنقعد نتكلم كدا كتير يعني.. ورحت مقرب من د. مارينا وشايلها ع دراعاتي ورايح بيها ناحيه البحر وهيا مسكت بايديها حوالين رقبتي وبقت تقولي بس يامجنووون وبتهز ف رجلها وانا بجري بيها ناحيه البحر وهيا تحط وشها ف صدري وتضحك بكسوف.. وبنت اختها قالت.. لااا انا هلبس المايوة واجيلكوو.. وجريت ع الشاليه بتاعهم وانا ود. مارينا حاضنين بعض وش ف وش وبلف بيها ف الماية وعمينا ف عنين بعض وبتقول احلي سيمفونيه حب.. وزبي لاول مرة بعد اللي حصلي احسه بيقف وبيهيج وبقاا بيخبط ف كسها وهيا بتبصلي بمحن اووي وتقولي.. بس بقااا اتلمه ولم بتاعك دا بدل ما المهولك.. قولتلها مهو معذور قدام الحلويات دي كلها وايدي ع طيازها الملبن وقفش لحم طيازها اووي بايدي وبلزقها ف زبي اووي وهيا.. امممم بسسس حااسب كدا.. اوعي ابعد بتاعك كدا.. ولقينا بنت اختها جايه لابسه مايوة قطعتين زي بتاع د. مارينا خالتها فتل بردوو والبنت بزازها واقفين زي الرمان وجسمها ممشوق ووراكها وطيزها العريضه بيهزوا وهيا جايه تجري علينا ودخلت الميه د. مارينا: بس اوعي سيبني كدا البنت جايه علينا.. وبعدت عني وبتبص ع زبي وبتقولي.. خليه ينام البتاع دا البنت هتشوفه وبتضحك قولتلها منا معذور بقااا وانت السبب والبنت دخلت وبقيت بعوم واشيل د. مارينا والف بيها وارميها ف البحر وهيا تضحك وبنت اختها تركب ع ظهري وتقولي سيب خالتو.. وانا الف ايدي واجيبها قدامي وارميها ف الميه وبقينا بنلعب ونضحك وبقيت مبسوووط فشششخ وفضلنا كدا لغاية لما تعبنا م اللعب وقولنا نخرج نتغدي بقاا ود. مارينا قالتلي انت تروح تاخد شاور وتيجي نتغدي كلنا عندي ف الشاليه.. وفعلا هرجنا وانا روحت وهما روحوا ودخلت اخدت شاور ولبست شورت وتي شيرت كات وروحتلهم وهما اخدوا شاور ولقيت د. مارينا وبنت اختها لابسين شورت فيزون وتي شيرت كات وجسمهم كله واضح ومرسوم ودا عادي بقااا احنا ف شرم والحياه عادي.. وطلبتلنا اوردر كله سمك وجمبري وكابوريا وسي فود.. واكلنا كلنا اووي.. وقعدنا ولقيت مارينا الصغيرة بتقول انها تعبانه وهتنام شوية وسابتنا وطلعت وقعدت انا ود. مارينا نحضن ف بعض وهريين بعض بوووس وتحسيس.. ولقيتها بتقولي بس بقا كفاية انا جسمي واجعني.. قولتلها تحبي اعملك مساج.. بصتلي اووي وقالتلي يارييت بجد بس تعمل مساج بادب وضحكت وانا ضحكت ودخلنا اوضتها وقلعت وفضلت بالاندر الفتله ومن غير سنتيان ونامت ع بطنها وانا جيب زيت بتاعها وحطيت ع ظهرها وبقيت بدعك حسمها الناعم اووي وطري اووي لغاية لما بقيت بدعك طيازها بحنيه ووراكها وهيا بدئت تنهج وتتنهد وانا نزلت بجسمي عليها وزبي بقاا بيخبط ف طيزها وهيت بس كفاية عشان خاطري.. اااه بسس بسسس.. اممم.. قوم كفاية انا مش مستحمله.. ااااه وطلعت زبي م البوكسر وبقيت بمشية بين طيازها وهيا تشهق وتفتح ف وراكها اووي ونزلت زبي وبقيت بحرك راسه بين شفايف كسها وهيا تلم وراكها ع زبي بين شفايف كسها وتقفل عليه اووي وتزووم وكسها بقا حنفيه مفتوحه وبقيت بزوء راس زبي براحه لغاية لما راسه دخلت بالعافيه ف خرم كسها الضيق كانها بنت بنوت.. وهياا طلعت اااه منها هيجتني وكتمت نفسها ف السرير وحسمها بيترعش ودخلت زبي شوية شوية لغاية لما لقيتني بنيك فيها وببوس ف رقابتها وهيااا.. اااه امممم امممم اااييي براااحه عليا ااااه بشويش مش قادرة.. وانا بقولها انتي ضيقه اووي.. وهيا تقولي محرومه من زمان.. ااااه ااااه.. وبقيت بنيك فيها لغاية لما هيا جابتهم كذا مرة ورا بعض وجسمها هدي وبقيت برزع فيها وحشرت زبي ونزلتهم ف كسها وهيا حست بلبني بينزل ج اها لقيتها بتوحوح اووي وكسها بيعصر اووي ف زبي وتااااان م المتعه.. وقومت من علسها واترميت جنبها واخدتها ف حضني وبقيت بحسس ع وشها والعب ف شعرها وابوسها ف خدودها وهيا حضناني اووي وتقولي انا مش كدا.. عشان خاطري متشوفنيش وحشه.. انت اول حد اسلمله نفسي كدا.. فيه كتير حاولو بس انت اللي انا ضعفت قدامه.. روحت حطيت ايدي ع بوقها وقولتلها.. هشششش متكمليش.. انتي احلي واجمل وانضف واحده انا عرفتها.. ولو ينفع اتحوزك دلوقتي هتجوزك.. وبصيت ف عنيها اووي برومانسية وقولتلها تتجوزيني.. بصتلي اووي ف عيني وقالتلي بحد ياريت ينفع وحطت راسها ف حضني اووي وانا بوستها وعملت معاها واحد تاني اجمد م اللي قبله وخلصت وقالتلي يالهووي يا مجنون احنا نسينا نفسنا ونسينا البنت.. قوم البس بسرعه.. وانا لبست وهيا لبست وقولتلها انا مش هبعد عنك لحظه وهيا حضنتني وقالتلي ياريت بحد متسبنيش انت عوضتني ع الحب والحنيه والحرمان اللي كنت فيه وتليفونها رن.. وردت.. وقالت طب خلاص خلاص بكرا هكون عندكو.. قولتلها في اي.. قالتلي مفيش بس فيه بكرا طلبيه حايه ولازم انا استلمها بنفسي وامضي واديهم الفلوس.. بس مش مشكله هوا يوم والتاني هبقي هنا والمهم اني خلاص هشوفك تاني صح قولتلها انتي بس متزهقيش مني.. وبوستها وقولتلها يالا بقاا عشان تلحقي تروحي وسيبتها وخرجت قعدت قدام البحر افتكر لما كنت بفكر انتحر وافتكر لما كنت مبسوط ف نفس البحر م د. مارينا وضحكت ولقيت تليفوني بيرن واختي بتقولي جاهزة.. تحب اسافر امتي.. قولتلها انهارده هقولك تركبي منين.. واتصلت ع د. مارينا وقولتلها ممكن وانتي ف المحطه تحجزيلي تذكرة م القاهرة لشرم باسم هبه وتعرفيني.. قالتلي كويس انك قولتلي دلوقتي انا ف المحطه اهوه هاكد الحجز واقولك.. وفعلا حجزت وقالتلي تم الحجز.. وانا كلمت اختي وقولتلها تركب منين والساعه كام وقفلت معاها.. واختي كانت هتركب بالليل وتوصل الصبح وبقيت قاعد مش عارف لما اشوفها وعنينا تيجي ف عنين بعض هنعمل اي وقعدت سرحااان شوية كتير وشوية لقيت مارينا الصغيرة جايه عليا وبتقولي اي ياعم انت لسه سرحااان.. لا اوعي تعملها تاني وتنتحر انا مفييش صووت اصرخ تااني لحد يلحقك.. وضحكت وانا ضحكت وقولتلها لا خلاص متخافيش قاعد ع قلبك.. وقالتلي اومال فين خالتو انا صحيت ملقتهاش.. قولتلها ع اللي حصل وانها يوم والتاني هتكون هنا ولو احتاجتي حاجة انا معاكي متخافيش.. لقيتها بتقولي يعني خالتو سافرت واخويا ف سفاري ٤ ايام وانا قعد لوحدي.. انا بخااف ابات لوخدي.. قولتلها متخافيش انا ف الشاليه اللي جنبك ولو فيه حاجة خدي رقمي كلميني.. قالتلي لاا انت تيجي تبات معايا ف الشاليه لغاية لما خالتو ترجع.. قولتلها خلاص متخافيش انا هبات معاكي ف الشاليه.. وقعدنا نرغي كتير وتكلمني عن معرفتي بخالتها وكدا ولقيتها بتقولي متيجي ندخل ف الشاليه بقاا ونكمل كلامنا.. وقومت دخلت معاها وهيا جابتلنا مكسرات وشيبسي وحاجات كدا وقعدت معايا وقعدنا نتكلم ولقيتها بتقولي شكلنا هنبقي اصحاب.. قولتلها وماله نبقي اصحاب.. قالتلي طب بص انا هقولك ع حاجة بس اوعي تروخ تقول لخالتوو.. قولتلها متخافيش مش هقولها.. قالتلي طب استني.. ودخلت المطبخ ورجعت معاها ازازة خمرة شكلها شيك اووي وشكلها غاليه كمان ومعاها كوبايتين ازاز فيهم تلج.. وقالتلي بص انا نفسي اشرب.. وانت هتشرب معايا بس زي متفقنا دا سر.. قولتلها جبتيها منين دي.. قالتلي دا مايكل حايبها معاه وانا سرقتها من وراه وضحكت كدا.. قولتلها طيب هنشرب بس مش كتير.. وصبت وشربنا كاس ف التاني ف التالت ومعرفناش شربنا قد اي ولقيتها سكرت وبتضحك وتتطوح وانا حاسس اني منمل.. ولقيتها بتقولي انت بتحب خالتوو.. قولتلها اووي.. قالتلي مهو كان باين عليكوو الحب.. وضحكت.. قولتلها ازاي مش فاهم.. قالتلي ف الاوضه.. منا سمعت صوتكو وبصيت من خرم المفتاح ف الباب وشوفتكوا ع فكراا.. بصتلها اووي.. لقيتها بتقولس متخافش اعتبر سرك ف بير.. هديت شوية.. وقولتلها اعمب اي ما خالتك زي ابقمر وبشوفها بضعف.. قالتلي يابختها بيك.. نفسي حد يحبني زيها كدا.. قولتلها انتي شبهاا اووي وقمر وهتتحبي.. لقيتها نطت ع حجري ومرة واحده بقت بتبوس ف شفتيفي وطيزها بتفرك ف زبي وحسيت زبي بقف وهيجت وتاثير الخمرة اشتغل ولقيتها نزلت قلعتني الشورت ومسكت زبي تمص فيه زي المجنونه.. روحت قومتها وبقست بقفش ف بزازها وافرش ف كسها وهيا سكرانه وهايجه ولقيتها لسه بنت.. روحت منيمها ع بطنها وبقيت ببعص خرم طيزها ولقيته لسه مقفول.. وبقيت بدخل صباع والتاني والتالت وهيا سايحه واهاتها ماليه الشاليه.. وقالتلي ممكن تدلق شوية خمرة ف طيزي.. وصبيت شوية خمرة ودخلتهم ف طيزها وهيا تزووم وتوحوح وحطيت زبي ع خرم طيزها ودخلته مره واحده وفتحت طيزها وهيا صرخت وعضت ف الانترية وانا كملت نيك ومش حاسس باي حاجة وهيا ااه اامممم ااييي تخين اووي اااه براحه اااه كبير بيدخل جووه اااه حساه ف بطني اووف اااه وفضلت كدا وهيا نطرت كتير لغاية لما نزلتهم ف طيزها ومحسناش بنفسنا غير متاخر اووي وقامت وانا قومت بصيتلي اووي وانا بصيتلها ولقيتها اتخضت ونزلت فشخت وراكها وفتحت كسها بايها وبتبص تشوف شرفها راح ولا لسه ولقت نفسه لسه بنت.. غمضت عميها وهديت شوية واخدت نفس.. وحست بلبني بينزل من طيزها وحرقها وقالت ياااح وبترفع طيزها واللبن نازل منها.. بصتلي وقالتلي اي ياعم كل دا.. اومال لو مكنتش نزلت مرتين ف خالتو كنت عملت فيا اي.. قولتلها كنت موتك.. وضحكت وانا ضحكت ودخلت انا وهيا الحمام ناخد شاور سوا ونيكتها ف طيزها تاني تحت الدش وخرجت مبسوطه وانا كنت مبسوط وقولتلها اطلعي نامي بقااا.. ونامت وانا جنبها ع السرير وحاضنين بعض اووي لغاية الصبح.. وصحيت ع الظهر كدا ع صوت موبايلي بيرن.. قومت رديت لقيتها اختي انا: الووو.. اي ياهبه.. انتي فيين هبه: انا خلاص قدامي ساعه واوصل.. انت هتبقي فيين.. هنزل الاقيك قدامي يعني ولا اي انا: مكان ما هتنزلي هتلاقيني واقفلك متخافيش.. يالا انا هقوم البس وانزل استناكي.. باي وقفلت معاها وببص جنبي ولقيت مارينا الصغيرة نايمه زي الملاك جنبي.. بوستها وهيا صحيت بصتلي وقالتلي.. صباح الخير.. قولتلها صباح العسل ياقمر.. قالتلي اي رايح فيين.. قولتلها معلش ظروووف ولازم امشي.. لقيتها قامت قعدت ع سرير وقالتلي هتسبني لوحدي.. قولتلها معلش غصب عني.. قالتلي طيب انا هكلم خالتو اشوفها.. واتصل ع خالتها د. مارينا.. وقالتلها هتيجي امتي ياخالتو.. قالتلها د. مارينا هوصل انهارده بالليل.. وقفلت معاها وقولتلها اهوه اطمني بقااا. وسيبتها ورجعت اخدت دش ولبست واخدت العربية وطلعت ع موقف السوبر حيت.. وسالت ع الرحله وقالي ع وصول.. وانا واقف لقيت الاتوبيس داخل وقلبي بيدق ومش عارف اي هيحصل لما نشوف بعض.. والاتوبيس وقف والباب اتفتح والناس بدئت تنزل وانا عيني عليهم.. لغاية لما لمحت اختي نازله.. روحت قربت وهيا شافتني قامت جريت عليا وحضنتني اووي واترمت ف حضني ومكلبشه فيها اووي زي العيل اللي كان تايه ومصدق لقي امه.. وبدئت تعيط وهيا حضناني وانا حاضنها.. وقولتلها تعالي ياهبه تعالي نمشي.. وركبنا العربية واحنا ماشين طبعا هديتها وهيا بتعاتبني اني مشيت وسيبتها وملهاش غيري والكلام دا.. قولتلها طيب انا عاوز اعرف ازاي احنا طول الوقت دا منعرفش حاجة.. وازاي الكلام دا.. وازاي عوزينا كمان نبقي زيهم وهيا ساكته وبتنهنه م العياط.. لغاية لما وصلنا الشاليه.. وركنت العربية واخدتها ودخلت الشاليه وحضنا بعض تاني.. وقولتلها بصي بقااا انا مش عايز حد يعرف انك قابلتيني.. وبعدين انتي قولتيلهم اي.. قولتليلهم انك هتقابليني.. قالتلي لا طبعا.. انا قولتلهم انا مسافره لصاحبتي اسكندرية اقعد يومين اريح اعصابي.. قولتلها ووضعهم اي ف البيت بعد اللي حصل.. قالتلي متاثرين بس عادي يابني.. هما خلاص خدوا ع الوضع دا من سنين.. قولتلها ادخلي انتي بس غيري هدومك دي وخدي دش كدا وبعدين نتكلم.. وانا هروح اجيب اكل واجي ناكل سوا.. وسيبتها وخرجت ولقيت مارينا الصغيرة بره.. قولتلها اي القمر رايح فيين.. قالتلي انا رايحه لمايكل.. هقعد معاه اليومين اللي باقيين له ف السفاري واجي معاه. قولتلها طيب وخالتك.. قالتلي انا كلمتها وقولتلها وهيا قالتلي خلاص مدام رايحه لاخوكي خلاص هاجى بعد يومين تكونوا جيتو وانا اكون خلصت الشغل هنا.. قولتلها خلاص وانا كمان اكون خلصت اللي ورايا.. وسيبتها وهيا مشيت وراحت تركب وانا روحت ع محل اكل وجيبت اكل وحمام وظبطت الدنيا ولقيتني بجيب ازازتين بيرة.. ورجعت ع الشاليه فتحت ودخلت لقيت هبه خلصت حمام وطلعت لافه جسمها بالبشكير وشعرها ف الفوطه وبس.. دخلت وقولتلها ملبستيش ليه.. قالتلي منا مجبتش هدوم معايا.. قولتلها طيب خشي البسي اي حاجة من هدومي.. ودخلت وشوية لاقيتها خارجه لابسه قميص من بتوعي ويادوب نازب مغطي كسها وطيزها بالعافيه.. وخرجت لابساه من غير اندر ولا سنتيان وشوفت حلماتها اللي باينه ف القميص وفتحاه شوية وبزازها باينه ووراكها كلها قدامي وطيزها رافعه القميص.. بصيتلها وقولتلها اي دا انتي ملط ياهبه.. قالتلي هو انا هتكسف منك يعني ولا انت غريب عني ولا انت اول مرة تشوفني يعني.. وضحكت وهيا ضحكت وقولتلها يالا ناكل بقاا.. وحطينا الاكل وبقينا بناكل اووي ومبسوطين اننا سوا وبنبص لبعض وهيا مش مصدقه اني قدامها تاني ولا انا مصدق اني شوفت اختي تاني وخلصنا وشيلنا الاكل وقعدنا وانا جيبت البيرة وصبيت وبشرب وهيا بصالي.. قولتلها اي عايزة تشربي ولا اي.. قالتلي انا مجربتش بس معاك اعمل اي حاجة.. وصبيتلها شوية وداقتها وقالتلي يععع مره اووي.. قولتلها لما تشربي تاني هتتعودي وتحبيها.. وبدئت تشرب بوء ف التاني ف التالت واتعودت وبقت تشرب وانا بشرب لغاية لما خلصنا الازازتين.. وهيا بان عليها السكر.. وبدئنا نتكلم وسيرة الموضوع اتفتحت.. وقولتلها انتي اي رايك ف اللي سمعناه دا قالتلي بص انا حابه فيك اخويا اللي بحبه واتحامي فيه وحابه فيك كشاب شهامتك ورجولتك وكل حاحة واتمنيتك ف اوقات اخويا زي ما انت وكمان اتمنيتك انك تكون مش اخويا عشان تكون ليا كزوج قولتلها وانا بحبك وانتي عارفه بس مش عارف ازاي دا.. وبدىنا نقرب لبعض وشفايفنا تروح لشفايف بعض وبقينا بناكب شفايف بعض برومانسية واحسس عليها وهيا سلمت بسهوله.. يمكن عشان البيرة.. يمكن عشان بعيد وبراحتنا.. يمكن عشان كل حاحة بانت لينا.. بس اللي عارفه اني بقست عاوزها اووي وهيا عوزاني اووي.. وقلعت القميص ف لحظه ومخدناش وقت اني انيكها ف طيزها زي ما متعودين وهيا اتبسطت اووي ونمنا ف حضن بعض لغاية المغرب كدا وصحينا.. لقيتها اتخضت زي اللي مكانتش حاسه.. وقامت تبص لكسها اووي وتقولي انت عملتها صح.. فتحتني.. قولتلها لا انتي زي ما انتي انا مقدرتش ياهبه اجي جنب شرفك وافتحه مقدرتش.. وهيا حضنتني وقالتلي كويس انك معملتش كدا انا لسه مش مستعده لكده بصراحه.. قولتلها ولا انا.. وخدتها وخرجنا اتفسحنا واتبسطنا ورجعنا ع الشاليه وبقينا بنبص لبعض برومانسية ونرقص سلوو وزقيتها ع السرير ونطيت عليها وهيا بتضحك وتقولي بس بس يا مجنون هتعمل اي.. قولتلها هدلع اختي حبيبتي وبقيت ببوسها واقفشلها وهيا اندمجت ونيكتها ف طيزها بردوو.. وخلصنا وقالتلي بص انا بجد نفسي تدخله فيا وتفتحني.. انا خلاص موافقه.. قولتلها وانا لو هعمل كدا هيبقي ليا شروط.. ولازم اقولها قدام الكل زي ما قالو كل حاجة قدامنا ولو مش عاجبهم يشوفو حد غيري بقاا.. خلاص مش هبقي تحت ايد حد تاني.. قالتلي يعني عايز تعمل اي.. قولتلها بصي استنوني ف جزء جديد [B]الجزء الثامن[/B] وطبعا بعد ما اتكلمت انا واختي بصراحه ف موضوعنا وهي قالتلي انها موافقه ومعندهاش مانع تسلمي نفسها وتسيبني افتحها واخد شرفها بزبي ومش بس كدا لا وانطر لبني ف كسها واحبلها.. قولتلها.. انا عمري ما كنت هعمل اي حاجة معاكي من غير رضاكي الاول.. انا بحبك وبخاف عليكي اكتر من نفسك.. لقيتهازبصتلي اووي ومسكت ايدي وبتبص ف عيني وحضنتني بكل حب وبتحك وشها ف رقبتي وبتقولي هبه: وانا عمري ما كنت هلاقي احسن ولا اجمل ولا ارجل منك اسلمله نفسي واجيب منه ولاااد قولتلها خلاص انا لو هعمل كدا فا انا مش هبقي مجرد لعبه.. وعمل زي ما عملوا وكمان اوثل ولادي لنفس الوضع اللي كنت فيه.. ولفيت وبصتلها وقولتلها.. انا انتحرت يا هبه وناس انقذوني بالصدفه.. وعيني دمعت.. وقولتلها شوفتي وصلوني لايه.. ولقيتها بتحضني اووي.. وقالتلي وانا كمان هعمل اللي هتقولي عليه ومن ايدك دي لايدك دي.. روحت فاكك ايديها من ع رقبتي ومسكتها وقولتلها يبقي تعالي نقعد ونتكلم جد.. عشان اللي جاي مش هيبقي محرد شهوة زي الاول.. لااا دا الموضوع دخل ف الجد.. ولقيت هبه زي اللي اتخطفت من كلامي وبصالي وساكته وقعدت انا: بصي يا هبه.. انا لو هعمل دا لازم هقولهالهم الاول ولو وافقوا هننفذ موافقوش وهيبقي احنا معملناش بالعهد وحياتنا هتبقي سودا.. وهنبقي ميتين بالحيا.. عادي انا عشت الايام السودا دي وجربت الانتحار.. وممكن اعيشهم تاني.. بس هل بقاا هما هيقدروا يعيشو الحياه دي ولا اي.. فهمتي هبه: بص هوا انت كلامك عاجبني اووي وشايفه فيك كدا وانت بتتكلم انك راجل وليك كلمتك ورايك.. وانا معجبه بيك اووي وانت بتتكلم.. بص انا موافقه ع كل حاجه واللي هتقولي عليه هنفذة انا: حلووو اوووي وانا مش عايز غير كدا… اللي اقولك عليه تنفذيه بالحرف الواحد.. ولا كلمه زياده ولا كلمه ناقصه.. فاهمه.. وبصتلها اووي.. وهيا هزت دماغها بالموافقه قولتلها بصي انتي هتركبي انهارده وتروحي.. وتقوليلهم زي ما هقولك كدا انا: اول لما تدخلي تندهي ع امك وعلي جوزها دا ابن شيخ البلد اللي كنت فاكره ابويا وطلعت بيداري عليا ان خالي يبقي ابويا.. وتقوليلهم انك اتكلمتي معايا ف التليفون.. هاااه.. اتكلمتي معايا متقابلناش.. ركزززي.. وقولتيلي ارجع.. قولتلك عشان ارجع ليا شروط يا اما مش هرجع وكل واحد يعيش حياته بطريقته بقااا… وشوفي هيقولولك اي ومتقوليلهمش امك انتي اللي هتكلميني.. لا انا اللي بتصل بيك من ارقام غريبة.. وانتي متعرفيليش رقم.. اتفقنا.. قالتلي اتفقنا.. قولتلها خلاص انهارده توصلي تكلميهم وشوفي هيقولوا اي وابقي عرفيني ف الخباثه كدا.. قالتلي تمااام.. واخدتها وطلعنا ع سوبر جيت ولقيت فيه باص طالع بعد نص ساعه وحجزتلها فيه واديتها شويه فلوس ف ايديها عشان تركب تاكس ع طوول للبيت… والباص اتحرك وانا اخدت العربيه ورجعت ع شاليه وركنت العربيه وداخل الشاليه بتاعي ولمحت الشاليه اللي جمبي بتاع د. مارينا منور.. طب ازاي.. دي هيا سافرت تستلم شغل والبت كلعت لخوها السفاري ومفيش حد.. قولت اقرب اشوف في اي.. وبتسحب ولقيت عربيه د. مارينا عند الباب.. اي دا هيا جات ولا اي.. وفتح الباب لقيته فتح.. ودخلت ولقيت د. مارينا وكانت لسه داخله ع طووول.. قولتلها اي دا انتي جيتي.. قالتلي اااه هيا البنت مش هنا فعلا.. قولتلها اه سافرت لمايكل ف السفاري وهتقعد معاه اليومين الباقيين وهيجوا.. لقيتها حط ايدها ع بزازها الملبن وخدت نفسها كدا وهديت.. قولتلها اي في اي.. قالتلي هتعرف بعدين.. بس عيزاك كدا تروح تاخد شاور حلو اووي كدا.. وبتغمزلي بعنيها.. وارتاحلك ساعه وتعالي اكون ظبطت الدنيا.. بصتلها اووي وقولتلها دنية اي دي اللي هتظبطيها.. وهتظبطيها ازاي يعني.. لقيتها بتزوئني بدلع ومياصه وتقولي يالا بقا متبقاش رخم.. متعطلنيش عايزة الحق اخلص بقااا.. وانا خرجت وانا بضحك وهيا خرجتني وقفلت الباب وانا رجعت ع الصيدليه ودخلت وببص ولمحت شاب ابيضامي كدا وشكله شكل الدكاتره كدا.. روحت داخل عليه.. مساء الخير د.: مساء النور.. اتفضل محتاج اي؟ انا: بص احنا شباب زي بعض.. انا انهارده عندي سهرة للصبح مع صاحبتي.. وعايز اعمل شغل اوروبي ادخل بيه كاس العالم.. لقيته ابتسم وضحك وقالي بص انا هجيبلك حاجة ضرب نار.. دا شغل مستورد ع ابوة.. قولتله اي يا دكترة انا جي اجيب علاج مش جاي اجيب افيون.. وضحكت وهوا ضحك.. قالي لحظه. ودخل ورجع معاه حبايه مطيوله وحبايه مدورة.. وقالي خد المدورة دي قبل العلاقه بساعتين او ساعه ونص ع الاقل.. والتانية دي تاهدها قبل العلاقه بساعه.. قولتله بقولك اي يا دكترة.. ممكن كوبايه ميه.. لقيته بصلي اووي وقالي حاضر.. وجابلي الميه وانا روحت رافع الاتنين سوا وقلتله خليهم يشغلوا بعض بقااا وضحكت.. وحاسبته ومشبت رجعت الشاليه.. ودخلت طلعت شفرات وحلقت زبي ونعمته وبضاني وتحت باطي.. وشاور ولوشن واخر دلع.. ولفيت جسمي ف البرنس وطلعت اترميت ع ظهري ع السرير وخدني ونزب وطلع ونزل وطلع وكنت سحبت ف النوووم وجسمي ارتخي خالص وف عز نومي لابس فرعوني وواقف انا والملك قدام بعض وبنتكلم الملك: شئت ام ابيت سوف تقوم بالعهد ولن تستطيع التراجع انا: انا لو هوافق هيبقي بشروطي ولو عاجبك ماشي مش عاجبك يبقي انا ونصيبي الملك: دعني استمع الي تلك الشروط اولا والملك حاطط ايديه الاتنين ورا ظهرة وراسه مايله لقدام شاوية وبيتحرك ف الاوضه انا: بص انا عارق ان العهد دا اني لازم افتح اختي واعاشرها وجيب منها ***** وتستمر المسيرة بصلي الملك وهز راسه باعجاب وقالي.. نعم. هو ذلك اذن قولتله: وانا موافق انفذ دا بس بشروطي وطريقتي بصلي واستعجب وقالي.. ما هي اذن تلك قولتله انا هدخل ع اختي بلدي وقدامهم كلهم واخليهم يعرفوا انها شريفه.. ولو حتي هما عارفين كدا ومتاكدين منه.. انا حابب اني اعمل كدا.. وانا مش هعاشرها معاهم. انا هفتحها واسيبها ترتاح.. بصلي الملك وهز كتفه وقالي.. لا يوحد مشكله ف ذلك.. هيا نفذ قولتله لا مهو لسه انا مخلصتش كلامي.. انا عايز اخواتي من خالاتي.. وبردو هدخل عليهم زي اختي واسيبهم.. بس بعد كدا هنيكهم وانزل فيهم بصلي ومستغرب.. وقالي وما المشكله ف ذلك.. افعل ما تشاء مع اي امراءه تريدها انت.. المهم ان تفي بالعهد.. قولتله يعني انا لما انيكهم كلهم هيحبلوا كلهم.. ولا اختي بس اللي هتحبل عشان العهد والباقيين لااا.. بصلي باعجاب وقالي.. ممممم سؤال مكير من ولي عهد فطين .. وقالي ماذا تريد انت.. قولتله كلهم يخلفوا.. انا عايز عيال كتير وكلهم يخلفوا من بعض واعمل اسره كبيرة.. قالي اعتبر طلبك مجاب.. ورفع صباعه وقالي.. ولكن العهد اولا.. يجب ان تقدم اختك قربان للعهد وتجعلها حامل.. بعد ذلك لك ما طلبت.. قولتله وانا سوف افي بالعهد جه عليا ووقف قدامي وبصلي اووي وبصيت ف وشه ودققت حسيته فرعون بجد زي ما مرسومين ع المعابد.. حاجة عظمه ع عظمه.. وقالي وانا سوف اجلب لك هديه سوف تجعلك صاخب روح ملكيه ولك جاذبيه.. وفتح صندوق مرسوم عليه صور فرعونيه زي صندوق مجوهرات.. وفتحه ولقيته كله دهب وفضه.. ومد ايده جاب سلسله فضه شيك اووي.. عبارة عن السلسله كلها جعارين صغيرة اوووووي ماسكه ف بعضها والسلسله لغاية قبل نص صدري كدا ومتعلق فيها جعران ومن بره جسمه خرزا زرقاا شفافه جميله اوووي.. ومسكها ولبسهالي.. وقالي.. هذي هديه مني لك.. وانا قولتله.. وانا قبلت هديتك ايها الملك.. ولقيته بيفتح دراعاته ونوووورررر ابيض اوووووي وقمت مفزووع وعرقاااان وقلبي بيدق اووي.. وتقريبا الحبيتين اللي اخدتهم ف الصيدليه اشتغلوا.. قومت وقولت انا ادخل اخد دش ميه بارده كدا والبس عشان اروح لد. مارينا.. وقمت بقلع البرنس.. ولقيت السلسه ف رقبتي.. احااااا.. هوا انا هتجنن لوحدي ولا اي.. وبقيت ببص لنفسي ف المرايه والسلسله ف رقبتي وشكلها عاجبني وببص للخرزا الزرقا ااووي ولمعانها ف المرايا مع الضوء حلو اوووي.. وانا مركز اووي.. حسيت الخرزا دي بتلزق ف صدري اووي… وحاسس انها بتحركني وكان اللي جواها دخل فيا.. بس زي منا ف وعيي.. بس بقيت بخد نفسي اووي وحاسس اني رئيس الجمهوريه ف نفسي.. واخدت الدش بمعلمه وخرجت لبست واتشيكت وماشي رايح للشاليه بتاع د. مارينا.. وماشي بكل ثقه كاني ملك.. وروحت خبطت ولقيتها فتحتلي ولابسه روب خفيف عليها وعامله شعرها وحاطه ميكب وشكلها زي عروسه ف ليله فرحها.. ودخلت حضنتها اوووي وببص لقيت السفرة عليها ٣ شموع منوره والاكل مرصوص بشياكه وجو اخر رومانسية.. وقلعت الروب ولقيتها لابسه لانجيري قطعه واحده ويعتبر الجسم شبك ومغطي بطنها بس وبزازها يادوب فتله مغطياهم ونازل منه فتله من قدام داخله فيه شفايفه كسها وطيازها وبس.. وانا بصتلها اووي وقولتلها انتي حلوة اووي.. قامت لفت قدامي وقالتلي اي رتيك.. قولتلها بجد تجنني .. قامت شدتني من ايدي وقالتلي طيب تعالي ناكل سوا.. وقعدنا ناكل ونبص ف عنين بعض.. قولتلها بس اي الرومانسية دي كلها.. قالتلي كل دا عشانك.. انا مصدقت ان البنت قالت رايحه مع اخوها وانا جيت عشان ابقي معاك اليوم اللي فاضل قبل ما ييجو.. وبقت تاكلني ف بوقي وانا اكلها ف بوقها لغاية لما خلصنا ولقيتها جايه وجايبه ازازة مستورده وقالتلي انا حابه اشرب معاك اووي.. وصبت كاسين وشربنا كاس والتاني والتالت وجسمنا سخن وبقيت ببوس فيها برومانسية وحب وهيا متجاوبه معايا.. ولقيتها بتقولي سيبلي نفسك خالص.. ولقيتها بتقلعني هدومي ملط ونزلت بين فخادي تبوس فيها وتدعك وشها ف فخادي وزبي وتطلع لسانها تلحس ف بضاني وزبي ومسكت زبي مص مص مص وايديها بتلعب ف بضاني لغاية لما خلاص مبقتش مستحمل.. روخت شديتها وبقيت برضع ف بزازها واعضعض حلمتها واشفطهم اووي.. وهيااا تزووم.. امممم ااااه ااااح.. وايدس نزلت لكسها وطبعا متبهدل فشخ من ميه شهوتها.. ونيمتها وفتخت وراكها ولقيت كسها ابيض قشطه وبيلمه اووي من كتر شهوتها وذنبورها باظظ لفوق وخارج من شفايف كسها.. روخت مقرب لساني وبقيت بلعبلها اووي ف ذنبورها وهيا تزوووم اووي وبقيت باكل كسها اكل واعضعض فيه اووي بسناني وهيا تصوت ومسكاني بايديها من شعري لغاية لما قفلت بوراكها الملبن ع دمافي وبقت تزوم وجسمها بيترعش ولحم جسمها بيتهز وطري اووي اووي وبقت تتنهد وتنهج وطلعت اهاتهاااا.. اااه ااااه ااااح.. وطلعت دماغي من بين وراكها ولقيتها شدتني عليها ولفت دراعاتها حوالين رقبتي ومسكت شفايفي تمص وتبوس فيهم وتدوق طعم عسل كسها وزبي عمال يخبط ف كسها لغاية لما حطيت راس زبي ع خرم كسها ولقيتها بتبصلي ف عنيا اووي ووشها الابيض بقا احمى ف ابيض زي الاجانب.. وبتقولي بكل دلع.. براحه عشان خاطري.. براااحه.. ودخلت راس زبي وهيا اتاوهت وبقيت بدخل زبي بشويش واهرجه بشويش وكسها ضيق اووي وزبي شادد لحم كسها اووي وموسعه.. وهييا.. اااه اااي ااااي ااممم براحه عشان خاطري… اااه اااه بتاعك تخين عليا اووي.. ممممم متدخلش كله اووي كدااا… اااه كبير كبير اووي.. ااااي وفضلت انيك فيها برومانسية زي اللي بيعزف ع كمانجه.. لغاية لما للقيت وراكها بتتفتح شوية شوية اكتر وبقيت بنزل عليها اووي واطبع وطبعا كسها مش مبطل تنزيل وانا وهيا بقينا غرقانين ف ميه شهوتها وشفايفنا مش سايبه بعض لغاية لما نزلتهم جواها وهيا ضمتني اووي ف حضنها ورجليها لفت ع ظهري وبقت مكبشة اووي وبتوحوح.. يااااح يااااح.. امممم ااااه حلو اووي.. بجد انت حسستني بنفسي تاني.. انا مش عارفه سبتلك نفسي ازاي تعمل كل دا.. قولتلها انا معملتش حاحة انا حيت لقيتك جاهزة وضحكت.. قامت ضرباني بايديها ف صدري بمياصه.. وقالتلي اخص عليك يعني انا غلطانه.. قولتلها دي احلي غلطه ف حياتي.. وشبكنا ف بوسه تانية كلها شهوة ولقيتني بطلع وبنزل عليها تاني وزبي داخل خارج فيها وهيا عننيها غمضت وانا فضلت ارزع وعيا اااه اااه اااي اااي.. اوووف مش قادرة مش قادرة ونطرتهم وانا روحت كابسه للاخر وناطر تاني فيها وهيا حضناني اووي بردوو ولافه رجلها عليا.. وبتقولي احساس حلو اووي وانا حاسه بيهم سخنين بيننزلوا فيا كدا.. مستمتعه اووي.. اوعي تتخلي عني او تبعد عني وتفكرني وحشه.. قولتلها انا بحبك يا مارينا ومش هبعد عنك ابدا.. واحنا ف عز لحظاتنا الرومانسية لقيت تليفوني بيرن.. طلعت زبي بشويش وهيا حطت ايديها ع كسها عشان اللبن ميخرجش.. وقمت رديت.. ولقيتها هبه.. انا: اي ياهبه.. خيرر.. قالولك اي هبه: قالولي طيب هما عاوزين يعرفوا انت عاوز اي انا: حلو اووي كدا مدام قبلو انهم يسمعوا يبقي هيوافقوا.. قوليلهم بكرا هيعرفوا انا عاوز اي بس عاوزهم كلهم يكونوا ف البيت.. اللي كنت فاكرة ابويا وامي وانتي كمان ياهيه وبنت خالتي وبنت خالي اللي هيا بنت خالتي اصلا وكلهم اخواتي م الاب هبه: ماشي انا هقولهم.. بس فهمني هتعمل اي انا: هتعرفي معاهم بكرا.. بس لازم كلهم يبقوا متجمعين.. ولما يتجمعوا بكرا ابقي عرفيني كدا بيني وبينك هبه: حاضر.. هبقي اتصل بيك وقفلت مع هبه وقعدت افكر انا هعمل اي.. وهبه قفلت معايا وخرجت من اوضتها وندهت علي امها هبه: ماماااا.. ياماماااا امي: اي يابت مالك.. في اي.. هبه: اخويا وافق انه يجي بس ليه شرط وشرطه هيقوله بكرا بس بردوو شارط ان خالتي وبنتها وبنت خالي كمان.. قصددي بنت خالتي واختي كمان ما خلاص بقا يا ماما كل حاجة بانت وخلاص.. المهم انه عايزك انتي وجوزك وخالتي والبنات تبققوا قاعدين عشان هيقول اللي عنده قدام الكل زي ما مرات خالي.. قصدي مرات ابويا الحقيقي بقاا قالت كل حاجة قدامنا امي وقفت باصه لاختي كدا شوية وقالتلها طيب هبلغهم واقولك ردهم اي وتبقي تقوليه لاخوكي.. وقوليله مهما حصل فا انا امه بردوو وهوا ابني وانا عايزة اشوفه.. قوليله يا وسخ امك بتقولك وحشتها وعايزة تحضنك.. وقامت مدمعه هبه: خلاص لو كلمني هبقي اقوله.. اصل انا معرفلوش رقم.. دا هوا اللي كل مرة يكلمني من رقم شكل وامي راحت كلمت خالتي ف التليفون وخالتي قالتلها ياختي خلينا نخلص بقاا م الموضوع دا.. انا تعبت والبت بنتي قافله ع نفسها هيا وبنت اختك التانية اللي كانت عايشه مع اخوكي والعيال فاكرينها بنت خالهم ومش طايقين يبصوا ف وش حد مننا .. خلينا نخلص بقاا ونرتاح.. وانا هقولهم دلوقتي وانهم لازم يكونو موجودين.. يالا سلام وراحت خالتي خبطت ع الباب وقالت من ورا الباب خالتي: يابنات.. يابنات.. بصوا انا عارفه ان الموضوع صعب عليكم لغاية دلوقتي.. بس ابن خالتكم هيرجع بكره وليه شروط هيقولها وطالب اننا كلنا نبقي موجودين والا مش هينفذ العهد وهيمشي تاني.. عشان خاطري تعالوا بكرة واسمعوا هيقول اي.. خلينا نرتاح كلنا وخلصت طبعا تليفون ولقيت د. مارينا خارجه م الاوضه وجاية عليا ومكسوفه اووي عشان كنت لسه بنيكها وانها اخيرا سلمت نفسها ليا.. ولقيتها بتحضني من ظهري وبتحط خدها ع ظهري وبزازها لازقه ف ظهري وايديها لافها ع بطني.. وبتقولي د. مارينا: حبيبي.. اي شاغل بالك.. انت مش مبسوط اني معاك انا: انتي الحاجة الوحيده ف الدنيا دي اللي بتخليني مبسوط وبحس اني بني ادم وعايش وليه لازمه لقيتها بتحضني اووي من ظهري وبتقولي د. مارينا: ياحبيبي انت كل دنيتي ومن غيرك دنيتي تبقي وحشه.. طب تصدق.. والمسيح والمسيح انا محستش اني ست بجد حقيقي غير معاك وف حضنك.. انا متحوزة وكاني مسجونه.. ولا عايشه اي مشاعر ولا احاسيس ولا حتي باخد حقي كا واحده ست ف السرير.. وملقتش دا كله غير فيك انت.. انت الوحيد اللي قبلت اسلمه نفسي.. ومش ندمانه ع فكرا وممكن اعملها تاني وتالت كمان ومش هخليك تبص لواحده غيري.. ولقيتها بتلف قدامي وتبص ف عنيا اووي.. وتقولي.. انا مقدرش اشوفك مع واحده تاني وتاخد هيا كل الحب والرومانسية وال… وبصت بكسوف ف الارض.. ورجعت تاني بصتلي.. قالتلي زي ما انا بقيت بتاعتك انت وبس.. ان كمان هتبقي ليا انا وبس.. ولو واحده فكرت بس تقربلك هاكلها بسناني وبتحضنني اووي وراسها ف حضني وانا لفيت ايدي حوالين رفبتها وضميت راسها لحضني اووي وقولتلها انتي عندي بالدنيا كلها.. وقولتلها يالا بقااا عشان ناخد شاور ونلبس عشان انا راجع القاهرة عشان عندي حاجات كتير لازم اعملها.. قالتلي خلاص نرجع سوا قولتلها خلاص هنرجع بعربيتي وتسيبي عربيتك لولاد اختك لما يرجعوا م السفاري يبقوا يرجعوا بالعربية.. قالتلي موافقه وشدتني من ايدي ع الحمام وقعدتني ف البانيو وبقت بتحميني ومهتميه بيا كان ام بتحمي ابنها.. وطبعا الموضوع مخلاش من هزار ولعب ودلع وضحك وخلصنا وبقت تلبسني بايديها وتسرحلي شعري ومهتميه بيا اووي اوووي وركبنا العربيه وبقيت بسوق بايد والايد التانية حاضن بيها د. مارينا وهيا نايمه ف حضني وراسها ع كتفي وماسكه بايديها ف الهدوم ع صدري وراحت ف النوم وانا حاضنها وهيا حضناني لغاية لما قربنا ندخل القاهرة وصحيتها وهيا صحيت وبصت وقالتلي اي دا احنا وصلنا.. انا بحد محستش بالطريق خالص.. قولتلها ما انتي نايمه ف حضني هتحسي ازاي.. قالتلي بجد ارتحت اووي ف حضنك ونسيت كل همومي ودنيتي.. متحرمنيش من حضنك لو سمحت.. قولتلها عمري ما هبعد عنك ابدا.. قالتلي طيب يالا خلاص بقاا ظبط نفسك وانا هظبط شعري والميكب بتاعي عشان خلاص قربنا.. وفعلا خلصنا ووقفت وهيا نزلت وانا شاورتلها وهيا بعتتلي بويه ع الهوا وانا بعتلها بوسه ع الهوا.. ومشيت شوية واتصلت ع اختي انا: اي ياهبه.. اي الاخبار هبه: كله تمام وكلهم هنا ومستنيينك تتصل او تظهر ف اي لحظه ويسمعوا اللي عندك انا: طيب وحالتهم اي.. مضايقين ولا عادي هبه: بص امك وجوزها وخالتك باين عليهم عادي خالص.. بس بنت خالتك وبنت خالك.. قصصدي بنت خالتك التانية.. الاتنين نفسيتهم وحشه وقاعدين معايا ف اوضتي ومش عايزين يبصوا ف وش حد منهم برا خالص انا: طب كويس قوووي.. متقوليش بقاا اني كلمتك ولا حاجة.. يالا سلام وقفلت ف وشها وقفلت تليفوني عشان متتصلش بيا تاني وطلعت بالعربيه ع بيتنا وركنت وطلعت ع سلم ومرتبك وخايف ومتردد.. وحسيت الخرزا الزرقا ف صدري بتطلع نور وتطفي كدا وباين م التي شيرت.. وحسيت بعدها اني متماسك اووي وواثق من نفسي وجاهز للمقابله وكل دا مش عارف اي اللي بيجرالي.. بس احساس كويس ورنيت الجرس ولقيت امي بتفتح الباب واول لما شافتني بصت ف وشي وقالتلي امي: هان عليك امك تبعد عنها كل دا.. واترمت ف حضني وحضنتني اووي وبتعيط.. ولقيت خالتي جات جري وراها وجوز امي كمان واقف ورا خالتي كمان وبيبصلي.. ولقيت امي بتشدني لحوة وبتقولي.. تعالي تعالي ادخل.. ودخلت وببصلهم اووي وكاني اول مرة بشوفهم.. ايوة اول مرة بشوفهم ع حقيقتهم.. كنت مخدوع كل السنين دي فيهم.. بس دلوقتي بقيت شايف الحقيقة بعيني.. ودخلت وبصتلهم اووي وقلتلهم انا هدخل للبنات اكلمهم واجي ومش عايز حد يدخل ورايا.. انا عايز الكلام اللي هقولهولهم يبقي بيني وبينهم وبعد كدا هخرج اقولكم ع شروطي وسيبتهم وروحت ناحيه باب اوضه اختي ومديت ادي وفتخت الباب ودخلت والبنات شافوني ولقيتهم قايمين نحيتي.. ما طبعا انا خلاص بقيت اخوهم كلهم.. واختي هبه جريت عليا واترمت ف حضني وحضنتني اووي وبتقولي كدا تسيبني كدا.. انا مش قادرة اعيش لحظه ف البيت دا من غيرك.. وببص للبنات لقيتهم باصينلي ومدمعين.. روحت فاتحلهم دراعاتي راحوا مرمين الاتنين ف حضني وقعدا يعيطوا وانا بقيت حاضن التلاته وبطبطب عليهم لغاية لما هديوا.. وقولتلهم انا جاي انهارده مخصوص عشان خاطركم.. وقبل ما افتح اي كلام معاهم برا حابب اتكلم معاكوا انتوا الاول.. احنا لازم بقااا نحط شروطنا ومنبقاش مجرد لعبه ف ايديهم تاني.. كفاية كل السنين دي مخدوعين.. لقيت بصولي وقالولي احنا معاك.. احنا موافقين.. قولتلهم طيب انا هقولهم ع شروطي بس ف الاول حابب اقولكم انا شروطي هتبقي اي واخد رايكوو فيها الاول عشان انتوا كمان لازم اجيبلكم حقكم ويبقالكم راي.. قالولي احنا مستعدين وموافقين ف اي حاجه تقولها انا: بصوا احنا هنتكلم بصراحه لاول مرة قدام بعض.. طبعا كل واحده عارفه العلاقه اللي بيني وبينها وزي ما كنت بعمل معاها كنت بعمل مع باقي الموجودين ف الاوضه هنا.. ولقيتهم بيبصوا لبعض.. قولتلهم ايووة بظبط كدا.. ومش هنخبي ع بعض.. عندكوا مثلا البت دي.. وبشاور ع بنت خالتي.. اهي دي عيزاني افتحها وفشخها نيك ف كسها القايد نار ع طوول.. وانا كنت بمتعها من ورا ومحافظ عليها.. ولا دي بقااا.. وبشاور ع بنت خالي… قصدي بقاا بنت خالتي التانية اللي ماتت… اهي دي بقااا انا وهيا تلاقينا شوية بندوب ف بهض وشويه زي الاخوات.. بس كان دايما بينا كدا اعجاب مبيتنسيش.. وبردو عملت معاها زي ما عملت معاكي.. وبشاور لبنت خالتي.. ولقيتهم بيبصوا لبعض ويضحكوا ويتكسفوا.. روحت باصص لاختي اووي وقولتلهم اما دي بقااا اللي قلبي عايش بنبض باسمها.. ولقيت اختي قامت وجات اترمت ف حضني وحضنتني اووي وايديها لافه ع رقبتي اووي ووشها وبوقها جنب ودني.. وبتقولي.. انا بحبك اووي وبموت فيك يا اخلي واحلي حاجة ف حياتي.. لاااا.. لاااا… انت اصلا كل حياتي… وفكت ايديها وقعدت واتكسفت اووي والاتنين التانيين بيبصولها اووي.. قولتلهم ااي مالكم.. ااااه انا بردوو كنت بعمل معاها زي ما بعملكواا.. بس الفرق انها هيا كانت عارفه من زمان من ايام المصيف ف الجزء الاول لو قريتها م الاول هتفهم.. اني بنام مع كل واحده منكم.. وكل واحده منكم فاكره انها هيا بس اللي تعرف والتانيه متعرفش.. واختي هيا كانت اللي بتظبطلي معاكوا من ورا بعض وانتوا مش عارفين.. بس الفرق بقااا انها كانت عارفه عنكوا وانتوا متعرفوش عنها حاجة.. عارفين ليه… عشان دي اللي بتمناها.. وعارفين بردو ان العهد اللي هيتنفذ.. شرط اني انام مع اختي واحبلها.. زينننا كدا…. بس بردوو هل مش من حقنا احنا كمان يكون لينا اختيار ف رغبتنا واللي احنا عاوزينه.. لقيتهم مندمجين معايا اووي.. وبيقولولي.. كلااامك صصصصح.. انت شايف نطلب اي.. قولتلهم طيب خلينا نتكلم بوضوح.. مش انا لما كنت ببقي مع كل واحده فيكم كانت بتبقي نفسها وبتتمني اني اتجوزها وادخل عليها ونتبسط سوا ونجيب عيال.. بصوا لبعض وبصولي وقالولي ااااه… قولتلهم خلاااصص احنا هنقبل بالعهد وهدخل ع اختي واحبلها.. بس ف المقابل انكوا كلكوا تكوني مراتاتي.. وانا عارف كويس اووي انكوا كلكوا اخواتي م الاب.. بس انا عايزكم وعايز اجيب منكم كلكم عيال.. انا قولت رايي.. واللي ليه راي تاني او مش عاجبه رايي يقول.. احنا كلنا يهمنا مصلحتنا ودي فرصتنا.. لقيتهم بيبصوا لبعض كدا وكان بيفكروا سوا وقاهمين بعض بنظرة العيووون.. فعلا محدش يقدر يفهم حوا بتفكر ازاي او اي بيدور ف دماغها.. المهم انا ساكت ومستني ولقيتهم بيقولولي انهم موافقين ع رايي وهوا دا اللي هنطلبه احنا كمان وهنوافق عليه قدامهم.. قولتلهم حلوو اوووي.. بس انا عايز اوريهم بعنيهم بقاااا نتيجه عملتهم واخليهم يناموا يحلموا بيها.. قالولي ااااي هيااا ددي.. قولتلهم اول واحده هتبقي اختي هبه طبعا.. وهطلب اني هدخل عليها بلدي.. دخله بس.. هفتحها واسيبهااا ترتاح ف ميه ومطهر.. وهطلب ان امي هيا اللي تبقي موجوده وهيا كمان اللي تفتحلي رجلها بايدي وانا ادخل زبي ف كس اختي قدامها واخرجه بشرفها وهيا تاخده ع القماشه وكمان هيا اللي تعتني بيها لغاية لما تبقي جاهزة للنيك والحبل.. ولو عاوزين خالتي ومرات خالي يبقوا موجودين انا معنديش مانع.. بس انا بقول ناخدهم واحد ورا التاني كدا ع الرايق ونتسلي عليهم.. وبردوو ليله دخلتي ع بنت خالتي واختي من ابويا هخلي خالتي تعمل معاها زي ما امي هتعمل مع اختي وكمان بنت خالي اللي هيا اختي من ابويا هخلي امها تعمل هي كمان كدا.. قالولي حلووو اووي وكل واحده تبقي مختليه بامها وتقولها اللي نفسها فيه ع انفراد براحتهاااا.. قولتلها ع راحه راحتكووو.. قالولي موافقين.. قولتلهك خلاص انا هخرج اقولهم رايي.. ولو رفضوا هقولهم خدوا راي البنات وطبعا هسالوكوا وانتوا عارفسن هتقولوا اي.. قالولي هنقبل الشرط.. وقومت وخرجت بره ف الصاله ولقيت امي قاعده وخالتي جنبها وجوز امي جنبهم.. روحت قاعد قدامهم بكل ثقه والسلسله ف رقبتي فيها احساس كدا مخليني واثق ومغرور وبكلمهم من طرف مناخيري.. وساند بكوعي ع ركبتي ومادد ايدي لقدام ومشبك صوابعي ف بعضها وجسمي لقدام ورافع وشي ليهم ومقرب منهم وقولتلهم انا اقبلت بس ليا شرووط.. وشرووطي هتتنفذ ع الكبير قبل الصغير… اسمعوني كويس انا موافق ادخل ع اختي واعمل كل المطلوب. بس اول شرط ليا اني هدخل بلدي.. يعني امها هتبقي معانا وتفتحهالي عشان احطه وافتحها وتاخد دمها بالقماشه.. اما بقا تاني شرط اني بعد ما هحبلها واعمل بالعهد اني هفتح الاتنين التانين واحبلهم واجيب منهم عيال هما كمان وكل واحده منكم هتبقي مع بنتها وانا بفتحها وهتبقي دخله بلدي.. ودا اللي عندي.. ورجعت بجسمي لورا وسندت بظهري ع الكرسي وحطيت رجل ع رجل وساند بكوعي ع المسند بتاع الكرسي وايدي ضامه لبعض ومشبك صوابعي ف بعض وساكت ومستني ردهم.. وهما ولا اي كلمه مبيعملووش حاجه غير انهم بيبصوا لبعض بس.. لقيت امي بتقولي طب ولو رفضنا.. قولتلهم يبقي بلاها خالص.. ونزلت رجلي وقايم امشي ولقيت جوز امي بيقولي.. اصبر بس يابني راايح فيين.. وقفت شوية وحسيت احساس انه ابويا طوول عمري ومربيني وف نفس الوقت قولت لنفسي احااا ياعم انت نسيت ولا اي.. ولفيتت وقوولتله وانا بضحك بسخريه كدا.. ابوويييااا.. احناا هنضحك ع بعض تااني.. لقيته وقف واتكلم بشده.. لاااا انا ابوووك.. ابووك اللي ربااااك وكبرررككك وخلااااك حاجة كوويييسه وعملت كدا واخدتكوا وبعدت وقولت يمكن لما نبعد الموضوع يموت.. بس مماتش ودا عهد بالدم.. دا اكبر مني ومنك.. اقعد يابني واتكلم معايا.. انت كبرت وبقيت راجل وانا بشيل الحمل اللي شيلهالنا جدودك.. عشان انت كمان تبقي عارف بيه.. ورجعت قعدت وقولتله طيب انا قولت اللي عندي.. احب اسمع رايكوو.. لقيت جوز امي بيقولي.. طيب يبقي كل واحده هيا بس اللي بنتها تتكشف عليها.. بنت خالتك هتتكشف عليك انت وخالتك بس.. واختك هتتكشف ع امك وانت بس.. طيب واختك التانيه من ابوك.. قولتله انا هسيبه لرايها هيا.. انا عارف طبعا منكم ان امها تبقي خالتي اللي ماتت وعشان اخت جوز امي مخلفتش فا ابويا اخدها وادهالها وربتها… فا انا مش هقول حاجة ولو هيا مش عايزة تتكشف ع حد انا مش هخليها تتكشف ع حد.. قالي طيب احنا لغاية هنا متفقين.. المشكله بقاا ازاي هنقنع البنات بدا.. قولتله اندهم هنا قدامنا كلنا وقولهم ع كل حاجة وان دا هو شرطي.. وشوفهم هيوافقوا ولا لا.. ويبقي الكلام كله ف النور.. بصلي وقالي.. دا احسن حل.. وقاام خبط ع الاوضه وفتح الباب وقالهم.. تعالواا يابناات عايزينكم ف كلمتين معانا وعايز رايكم فيهم.. وسابهم ورجع قعد مكانه وطلعت اختي ووراها ع اليمين بنت خالتي ووراها ع شمال اختي من ابويا.. وقام جوز امي قالهم ع كل حاجة لغاية لما جه دورهم ونعرف رايهم.. وقفوا وبصوا لبعض اووي.. وقامت اختي بصت اووي لامي وقالتلها.. طب وانتي اي رايك يا ماما.. هتبقي مبسوطه وانتي بتفتحيلي رجلي عشان اخويا يحط بتاعه فيا ويفتحني.. هاااه.. هتبقي مبسوطه يا ماما لما اخويا ينام معايا زي اي راجل ومراته ويخلف مني.. هاااه.. انتي هتبقي مبسوطه.. وامي بصتلها وساكته مبتنطقش.. روحت انا لافف براسي وباصص لاختي وبغمزلها بعيني عشان تهدي اللعب شوية.. ولقيت اختي فهمتني.. وقالتلهم انا عن نفسي معنديش مشكله.. بس انا مش هنفذ حاجة من دي غير لما كل واحده منهم تقول اللي عنها واللي هيا عيزاه ونفسها فيه وبتشاور بايها ع بنت خالتي واختي من ابويا.. وبنت خالتي بصت لامها اووي وقالتلها.. طب وانتي يا ماما موافقه تعملي زي خالتو كدا وتفتحيلي رجلي عشان ابن خالتو يدخل بتاعه فيا ويفتحني قدامك وكمان تاخدية ع القماشه بايدك.. موافقه يا ماما احبل من ابن خالتووو.. ولا تحبي اقولك اخويا من ابويا احسن…. بس قوليلي يا ماما.. فاكره لما نزلتي انتي وخالتو تروقوا شقه مي قبل فرحها.. واللي قرا الحكايه من اولها م السلسله الاولى هيفهم.. وانا قعدت وهوا جه ونام معايا من ورا ع فكرا.. وانا نازله وانتي وخالتوا كنتوا بتضحكوا وبصينلي وانا نازله السلم مفشخه.. انا عايزة اعرف بقاا انتوا كنتوا بتضحكوا عليا وعارفين.. طب عارفين وليه ساكتين ومبسوطين.. لو كنا ناس عادية كنت هقول عشان اجيبه ويتحوزني.. انما انتوا عارفين انه اخويا من ابويا ومش هنتجوز.. طب ليه سايبينا.. طب ليه مبسوطين.. ردي عليا يا ماما متسكتيششش…. لقيت خالتي بصت لامي وامي هزت دماغها بقولي يعني.. لقيت خالتي قالت.. اصل احنا فهمنا انه نام معاكي وكمان اتبسطنا انه حس ببتاعه.. وبتاعه قد دراعه.. وقولنا هيبقي الهايج وهيغتصب اخته ويحبلها.. وتبقي جات منه ومن غير ما نعرف حد حاجة.. مكناش عارفين نجيبها لكم ازاي بعد السنين دي.. بصي يابنتي.. انا لو كنت هتمنالك راجل تتحوزيه مكنتش هلقي احلي منه.. اه يابنتي هوافق ادخل معاكي واجهزلك ليه واخد شرفك بايدي.. عشان اقدر اقول اني حافظت عليكي لغاية ما ان الاوان وغصب عننا مش بايدينا.. وبنت خالتي قالت لامها خلاص مدام انتي موافقه انا كمان موافقه ادخل بلدي وانتي اللي تحهزيني ليه.. واختي راحت بصت لاختي من ابويا عشان تتكلم.. وهيا بصت لامي ولخالتي وحست انها يتيمه الام.. وانا حسيت دا ف نظرة عنيها.. وامي لحظت دا وخالتي.. وقامت امي وقفت وقالت.. لو الموكوسه اللي ربتها موقفتش.. محدش هيقفلها الا انا.. انا الود ودي اقول محدش هيقف غيري.. بس عشان ميقولوش اتعدت الاصول.. لكن لو عليا اقولها خليكي انتي.. ولقيت خالتي قالتلها لا وانا كمان محدش هيقف معاها غيري.. وبقت امي وخالتي يحلفوا ع بعض وهيا بصالهم وبتضحك والدموع ف عنيها ولقيت امي وخالتي جريوا عليها وحضنوها وهيا حضنتهم وقالتلهم وانا لسه مقولتش رايي.. انا بقا مش هوافق اني اتكشف ع حد غيركوا انتوا الاتنين بس.. ولقيتهم حضنوها وهيا حضنتهم ولقيت حوز امي وقف وقااال.. عااال عااال احنا كدا متفقين.. وبص لاختي وقالها.. هاااااه جاهزة امتي ياعروسه قالتله وهيا مكسوفه وخدودها احمرت وبصت للارض.. البتاعه عليا واخر يوم ليها بكرا.. لقيته ضحك اووي وقاال هوا احنا يوم اي انهارده. امي قالتله الجمعه ياخويا.. قالها وبكرا السبت.. يعني نقول الخميس الجاي.. لقيت امي بصت لاختي وقالت حلوو اووي اكون خد وقتي بردوو عشان لسه هنعمل شوية حاجات.. وبتضحك بمرقعه وخالتي ضحكت والبنات فهموا وضحكوا.. وانا قولتلهم كويس يبقا الخميس الجاي هنا هنتجمع كلنا ونحتفل ونسهر وهنشرب ع فكرا.. لقيتهم بصوا لبعض اووي لما قولت هنشرب.. قالولي نشرب اي يعني.. قوبتبهم كل واخد هيشرب اللي نفسه فيه.. اللس عايز يضرب حشيش يضؤب واللي عايز يشرب خمرة يشرب.. كل واحد ودماغه.. لقيتهم سكتوا ومفرقش معاهم الموضوع قد ما كان فارق انه هينفذ.. وقولتلهم انا يومها بعد الاحتفال.. هاخد امي ف الاوضه مع اختي وافتحها وبس واسيبها ترتاح عشان متتعبش ولما تبقي جاهزة هدخل عليها واحبلها.. بس بعد ما افتحها هنا ف البيت وع سريري وهسيب امي وخالتي وبنتها يباتوا معاها.. وهبات انا واختي من ابويا ف شقه خالتي الكام يوم دوول.. لقيت بنت خالتي التانيه حطت ايديها ف وسطها وبتهز ف وسطها وبصتلي وبتقولي.. نعممم نعممم طب وليه مباتش انا معاك وهيا تبات مع خالتها.. منا بردوو اختك من ابووك.. قاموا كلهم ضحكوا عليها.. قامت امي بصت لخالتي وقالتلها كلها انتي يابت.. طالعه فاييرة زيك.. وضحكوا.. قولتلها خلاص هتيجي تباتي انتي وهيا معايا ونسيب خالتي هنا مع امي عشان اختي.. وسيبتهم وقولتلهم انا هسيبكوا الكام يوم دوول وهجيلكوا ع معادنا يوم الخميس ونزلت م البيت وبتمشي وقولت اعدي علي ام بيدو بقالي كتير مروحتلهمش ووحشوني.. وكنا دخلنا تقريبا ع ساعه ١٢ بالليل.. وطلعت خبطت وفتحلي بيدو ومكانش مصدق اني واقف قدامه وبصلي ااووي وقالي ادخل ادخل.. ودخلت قعدت معاه وكان البيت ساكت خالص.. قولتله امال فين امك وجدتك.. قالي كل واحده ف اوضتها وناموا.. انت بعد لما سبتنا الفترة اللي فاتت ومبقتش بتيجي وكل لما نتصل عليك نلاقيك قافل التليفون وماما بقت نفسيتها وحشه وبقت بتتعصب وصعبانه عليا اووي.. اصلها اتعودت عليك.. كمان تيته زعلانه منك انك خليت ماما تبقي كدا.. قولتله معلش ظروف وحشه حصلت وعدت ع خير خلاص وجيت اهوه عشان اصالحكو.. وسيبته ووقفت وقولتله انا هدخل الاول لجدتك اسلم عليها.. وخبطت ع الباب وهيا قالت تعالي يا بيدو ادخل يابني.. روحت فاتح الباب وداخل وهيا شافتني وبصتلي اووي وقالتلي.. بقا كدا.. لسه فاكرنا.. انا قولت انك راجل ومش هتبعد عننا تاني.. وبنتي اللي بقيت بشوفها مبسوطه معاك ووافقت انها تسيبلك نفسها واتعودت عليك.. انت فاهمني طبعا.. تقوم تخلي بيها تاني وتخليها ترجع للوحده والحرمان تاني ونفسيتها تبوظ.. روحت مقرب منها وبايس راسها وقولتلها معلش ظروف غصب عني.. بس حليتها خلاص واول حاجة عملتها جيتلكوا عشان بجد وحشتوني اووي.. قالتلي وانت يابني وحشتنا اووي.. قولتلها انا خلاص هقعد معاكو هنا اسبوع وهمشي ع الخميس.. فا لو مش هيضايقكوا بقاا هبات معاكوو.. قالتلي انا لو عليا عيزاك تعيش وسطنا ع طوول.. يالا يابني ادخل صالح بنتي بقاا وخد بخاطرهاا. وانا عارفه انها اول لما هتشوفك هتنسي كل حاجة وتترمي ف حضنك.. وعوضها بقاا هااااه.. انت فاهمني طبعا.. غمزتلها وقولتلها من عنيا وهتسمعي صوتها بنفسك من هنا وضحكت وهيا ضحكت وقالتلي يالا امشي بقااا روح قبل ما هيا تنام.. وسيبتها وخرجت وقولت لبيدو انا هدخل لامك وهبات معاها ف اوضتها وانت ادخل نام ف اوضتك وبكرا نتكلم بقااا عشان عايزك ف كام موضوع كدا.. وقالي بيدو ماشي. ودخل اوضته وانا روخت لاوضه ام بيدو وخبطت.. وهيا بترد من حوة والباب مقفول.. ايوة يابيدو عايز اي.. مش قولت مش عايزة دوشه سيبوني بقاا ارتااح.. روحت فاتح الباب وداخل وهيا سمعت صوت الباب بيتفتح وكانت نايمه ع السرير ع بطنها وبتلف بدماغها وجسمها وتبص للباب وفكراني بيدو.. وبصت لاقتني انا.. قامت قعدت ع السرير وبصالي وعنيها كلها عتاب.. وبتقولي.. ياااه هو انت لسه فاكرني.. بجد حراام عليك ع اللي عيشتهولي وخليتني احسه معاك وتسيبني فجاه وتختفي كدا وتقفل تليفونك.. خلااص خدت اللي انت عاوزة مني ورميتني وخليتني اتجنن لوحدي واقول طيب انا عملتله اي.. عشان يسيبني كدا.. انا كنت بتمناله الرضا يرضي.. وبجد تعبت اووي اووي.. ليه كدا حراام عليك وبتعيط.. دخلت وقفلت الباب ورايا وقعدت جنبها ع السرير وخدتها ف حضني وهيا مصدقت اترمت ف حضني وعيطت.. وقولتلها معلش ظروف وحشه حصلتلي وكان لازم ابعد كام يوم واديني جيتلك تاني عشان انتي وحشاني ومقدرش انساكي.. وشفايفنا لضمت ف بعض وقولنا كل الكلام بالبوس.. ولقيتها بعدت عني وقالتلي وياتري بقااا جاي تااني عشاان تنام معايا وتسيبني كام يوم المرة دي.. قولتلها اولا انا جاي عشان انا حابب اني اكون معاكوو بس وكمان مش جاي مخصوص عشاان انام معاكي بس.. وكمان كنت جاي وعامل حسابي افضل بايت معاكي هنا اسبوع عشان اصالحك بس الظاهر كدا انك خلاص مبقتيش حابه وجودي معاكي تاني.. وسيبتها وقومت ناحيه باب اوضتها وفتحته وخارج للصاله وهيا قامت جري من ع السرير ومسكتني من ايدي ووقفت قدامي وبزازها لازقه ف صدري وعنيها باصه ف عيني وبتقولي.. متزعلش مني عشان خاطري.. انا مش عارفه مالي بجد.. انا من غيرك كنت زي المجنونه.. خليك معايا متسبنيش وانا هخليك ف الاسبوع دا زي الملك ومش هخليك محتاج حاجة ابدا بس متبعدش عني وحضنتني اووي وقامت وخداني من ايدي لاوضتها ودخلنا ونسينا نقفل الباب واندمجنا ف حضن بعض وبوس وكنا حرفيا بناكل شفايف بعض او بنغتصب شفايف بعض وف ثانية هيا كانت قالعه جلابيتها البيتي اللي بتنام بيها وبقت بالاندر والسنتيان بس.. وراحت مقعداني ع السرير وقالتلي سيبلي نفسك وانا هقلعك بايدي واكلك بايدي وخدمك بعيوني ومش هخليك عايز اي حاجة … وقعدت تحت رجلي وقلعتني الجزمه والشراب وقامت قلعتني التي شيرت وقلعتني البنطلون والبوكسر وبقيت ملط وهيا مسكت زبي تبوس فيه وتكلمه وتقوله كدا تبعد عني.. وحشتني اووي.. وتبوس راس زبي وتحطه ف شفايفها وتمصه وبقت بتمص زبي كله زي الجعانه.. روحت مقومها ع السرير ودخلنا ف بوس رومانسي وايدي مش سايبه بزازها خالص.. لقيتها بتنيمني ع ظهري وتقولي بس اترتاح انت متعملش اي مجهود وانا هبسطك ع الاخر.. ونمت ع ظهري وهيا ركبت ع زبي وبقت تحك ف زبي اووي بكسها وتنهج وتصوت وقامت جابت شهوتها ع زبي وغرقته وغرقت بطني.. بصتلها وقولتلها بهزار كدا غرقتيني ونزلتيهم ع زبي وبطني.. لقيتها قامت وقالتلي اسفه انا كنت محتاجاك اووي وقامت نزلت بوشها ع زبي وبطني وبقت بلحس شهوتها اووي وتمص ف زبي وقامت قعدت بكسها ع زبي وحطته ع خرم كسها ونزلت شوية شوية وهيا بتقووول.. ااااه ااااه كل مره بيدخل فيا كانها اول مره.. بحس انه بيفتحني اووي.. اوووف بتاعك تخيين مش قادرة.. وقامت مستحملتش وجسمها اترمي بتقله كله ع زبي وزبي رشق للاخر ف كسها وهيا ضمت وراكها اووي ع زبي اللي فشخ كسها وقامتت قالت بصووت عالي شوية ومسموع.. اااااااه ااااااه يالهووووي مش قادرة بتاعك كبيررر ااااه وبقت بتطلع وتنزل عليه براحه وهيا بتتاوة وبزازها تتهز قدامها وميلت عليا بجسمها لقدام وانا حضنتها وبقيت طلع نازل بوسطي من تحتها وزبي بيدق اووي ف كسها وهيااا ااااه اوووف براااحه ااه براااحه اااي اااي امممم اااه.. وقامت جيباهم.. وانا فضلت انيك فيها زي منا وهيا تصوت لغاية لما حشرته ونزلت لبني ف كسها وهيااا اااااه اووووف يالهوووي مولع اووي.. لبن سخن.. وبتقوم من عليا وزبي بيخرج من كسها وقامت حطت ايديها ع كسها وضمت وراكها ع ايديها ونامت جنبى وبتبصلي اووي وتقولي بجد انا كنت محتاجاك.. بجد انا معاك بحس بنفسي وبحس اني لسه ست.. متسبنيش تاني وتبعد عني واي حاجة انا هعملهالك واعيش خدامه تراب رجليك.. قولتلها وانا بضحك طيب قومي مصيلي زبي م اللبن اللي عليه.. لقيتها قامت واتعدلت ونزلت بوشها لزبي وقالتلي.. من عيني يا نور عيني.. ومسكت زبي وحطته ف بوقها وبقت بتمص وتبلع اللبن وتلحس لغاية لما نضفته وزبي وقف تاني.. لقيتها مسكاه بايديها وبتكبم زبي وتقوله.. انا عوزاك واقف ع طوول كدا وداخل فيا ومريحني وماليني.. عارف لو بعدت عني هموتك.. وانا ضحكت وبقولها انتي اتجننتي رسمي.. قالتلي ملكش دعوة انا بكلمه هوة مش انت وضحكت.. قولتلها طب تعالي هنا بقاا.. وقايم عليها وهيا قامت بتجري مني وبتضحك وخرجت عريانه للصاله ولبني نازب من كسها ع وراكها وباين اووي.. وانا خرجت وراها ومسكتها وبقيت بقفش فيها ووبوسها وهيا سايحه ومسلماني نفسها خالص.. روحت مخليها تعمل وضع الدوجي ع الكرسي وروحت دخلت زبي ف طيزها.. وهياااا ااااه اااه اااه براااحه اااه لااا بيوجع اووي هناااا.. اااه مش قادرة.. وانا اخدت ايديها لورا ومسكتها ورشقت زبي اووي ف طيزها وهيا بقت تصوت بصوت عالي ومتاكد ان امها وابنها حوة سامعين ما احنا ف الصاله.. وصوت لحمها بيطرقع وصوتها وتاوهاتها عاليه اووي لغاية لما نزلتهم ف طيزها واللبن بقاا بيخرج من طيزها ع وراكها وبقت غرقانه ف لبني.. وقامت وقالتلي.. استني اقعد بس ثواني وجيالك.. ودخلت المطبخ وطلعت ف ايديها شوووب لبن.. وقالتلي اشرب دا كله.. انا حطالك فيه عسل ابيض.. وبكرا هجيبلك جنسنج كمان عشان تتغذي كويس.. قولتلها انتي واخده بالك من صحتي اووي.. قالتلس انت راجلي وجوزي ولازم احطك جوة عيوني.. وشربتني شوب اللبن وقالتلي تعالي.. وخدتني اوضتها ودخلنا ومقفلناش الباب بردوو ونمنا سوا ف حضن بعض وهيا نايمه ف حضني وحاطه راسها ع صدري ورجلها ع رجلي وايدها ماسكه ف زبي.. وفضلنا كدا لغاية الصبح ومحسناش غير ع صووت بيدو وجدته ف الصاله قاعدين وبصينلنا وبيضحكوا.. وانا وهيا صحينا ع الصوت وبصينا لبعض وهيا ضحكت بكسوف وخبت وشها ف صدري.. قولتلها مكسوفه من اي انا جوزك ودي امك ودا ابنك.. قومي بقااا يالا.. وقومنا وهيا ماسكه ف ايدي وماشية ورايا بكسوف وخرجنا وامها بصتلها اووي وقابتلها لااا انتي دلوقتي احسن م الاول.. قولت لجدة بيدو.. طبعا مش انا جيت لازم تبقي زي الفل.. قامت جدة بيدو قالت لبنتها.. طيب هتفضلي كدا يابت قلعاله ولا اي.. متخشي تشطفي جسمك ياختي.. دا ريحتك كلها باينه.. وبصتلي جدته بيدو وقالتلي.. انت غرقتها ولا اي.. جسمها كله ريحته لبن منك.. قولتلها ولسه كمان مش هسيبها غير لما انفخلها بطنها واحبلها.. وام بيدو اتكسفت ومستخبيه ملط ف ظهري ومكسوفه وبخبطني بايديها ع كتفي من ورا بدلع وتقولي بس بقاا انت بتقول اي.. قولتلها اللي سمعتيه.. وضحكت وهيا ضحكت وكلهم ضحكوا.. وام بيدو قالت لبنتها طيب يالا خشي استحمي وادعكي نفسك كويس ونضفي نفسك كدا عشان نروح التامينات نخلص تجديد الاوراق ونيجي.. ام بيدو بصت لامها وقالتلها بعدين ياماما بقا انا مصدقت انه رجعلي تاني.. جدة بيدو قالت لبنتها.. يابت الوسخه امشي يالا وبعدين هوا وعدني انه هيفضل هنا اسبوع.. ابقي اشبعي منه براحتك ياختي.. ودخلت ام بيدو الحمام تستحمي.. وانا قولتلهم طيب انا هدخل استحمي انا كمان بقاا وضحكت.. قامت جدة بيدو قالتلي.. ياخويا مش وقته خلينا نخلص اللي ورانا وبعد كدا خليك بايت فوقيها متنزلش من عليها.. قولتلها لا مش طوول علي كوول بس لازم اصطباحه عشان النشاط وضحك ودخلت الحمام لام بيدو اللي وقفت تحت الدش وبتدعك كسها وطيزها وتنضف اللبن منه.. ولقتني دخلت بصتلي وقالتلي بس اعقل بقاا ماما برة وابني برة انا هتكسف.. قولتلها يعني هيا اول مرة انام معاكي قدامهم.. ودخلت معاها تحت الدش وقفلت الدش وبقيت بفرك ف ذنبورها واقف ف بزازها وهيا ساحت خالص وخليتها توطي ووشها للحيطه وطيزها ليا ودخلت زبي ف كسها من ورا وبقيت بنسك فيها وهياا تتاووة وصوتها عالي وصوت لحمنا بيطرقع ف بعضه وحابت شهوتها وانا ونزلت ف كسها واستحمينا بكل رومانسية ودلع وخرجنا وجدة بيدو بصت لبنتها اووي وقالتلها.. هاااه خلاص ارتاحي لما اداكي الفطار ع الصبح.. وام بيدو بصت لامها وقالتلها بس بقا ياماما متكسفنيش وجريت ع الاوضه تليس وضحكنا ع كسوفها.. ولبست وخرجت وانا شيلت جدة بيدو ونزلتها وركبتهم تاكس ومشيو.. وقعدت انا وبيدو لوحدنا وقولتله بص بقااا.. فاكر الموضوع بتاع البنت اللي كلمتك عليها وانت هتكتب عليها وتطلقها تاني.. قالي ااه.. قولتله هنعمله بس وقت لما اقولك وكمان انا هكلم امك عشان تخطبلك البنت هناء بتاعه الفيديو اللي انت بتحبها.. لقيته فرح وقالي بجد.. قولتله اااه وكمان انا هجيبها هنا قبل امك ما تيجي وهكلمها قدامك وهخليك تسمع بودنك انها موافقه.. قالي بجد بجد هتجيبها هنا.. قولتله ااه وكمان هنيكها هنا وانت معانا.. قالي طب ازززاي.. قولتله ملكش دعوة انا هنزل واطلع تاني.. ونزلت تحت وروحت ناحيه محل الفيديو.. ولقيت شيرين اختها سلمت عليها وقالتلي كدا مشوفكش تاني.. انت خدت غرضك مني وسيبتني.. قولتلها لا بس انا جاي عشان اختك.. قالتلي طب وانا.. قولتلها انتي ليكي روقان بقاا بس انا حاي غشان عايز اجوز اختك للواد بيدو جاركوو.. قالتلي الواد المايع دا.. قولتلها ااه هوا دا ودا صاحبي كمان ولما يتجوز اختك هقدر اشوفهم ع طوول واشوفك انتي كمان وهنتقابل بسهوله بعد كدا.. قالتلي هيا جايه المفروض دلوقتي عشان تقعد ف المحل وانا هروح درس.. قولتلها طب متروحيش الدرس عشان هاخد اختك شوية.. قالتلي طيب.. واحنا واقفين لمحت اختها جاية. قولتلها اختك حايه انا هخرج اكلمها برة المحل وكانك متعرفيش حاجة وهيا هتقولك انها رايحه مشوار مهم ومش هتعرف تقعد ف المحل.. وخرجت قابلت شيرين وسلمت عليها وقولتلها عاوزك ضروري فوق ف شقه بيدو.. قالتلي لا مش هقدر اطلع فوق.. هيقولوا عليا اي.. احنا حيران.. اخاف اتفضح.. قولتلها متخافيش مفيش حد فوق وكمان عايزك ف موضوع مهم.. انا هطلع وانتي قولي لاختك انك رايحه اي مشوار مهم واطلعي لفوق ع طول وانا هسيبلك الباب مفتوح شوية وانتي ادخلي.. وسيبتها وطلعت لبيدو قولتله هناء طالعه دلوقتي.. خليك طبيعي.. ومكملناش لقينا هناء داخله م الباب بسرعه وبتبص وراها ليكون حد شايفها وبتقفل الباب ولقيتنا انا وبيدو قاعدين قدامها.. بصتلي وبصتله اووي ووقفت مكانها وكانت فاكرة ابشقه فاضيه خالص.. قولتلها تعالي يا هناء بيدو مش غريب.. وقعدت وقولتلها بصي بقاا بيدوو عارف اووي علاقتي بيكي وهوا بيحبك اووي وعايز يخطبك ويتجوزك ومعندوش مشكله ف علاقتنا ببعض.. وانا مش شايف احسن من دي فرصه بصراحه.. اي رايك.. لقيتها بصتله اووي من فوق لتحت وقالت.. ااصصل اصصلل بسس بسس.. قولتبها ياهناء خلاص بقااا احنا قولنا كل حاجة قدام بعض وقومت قعدت جنبها وخدت شفايفها ف شفايفي وهيا معايا بس كل شوية تبص لبيدو.. قومت قولتلها اقلعي العباية دي وقامت قلعتها وانا بفعص ف بزازها وهيا بتسيح مني وبيدو بيتفرج عليها.. لغاية لما قلبتها ع بطنها وطلعت زبي وقولت لبيدو يالا بقاا حط زبي ف طيز خطيبتك.. ولقيت بيدو قاام جري ومسك زبي بايده وبيفتح طياز هناء بايده التانية وبيحط راس زبي ف طيزها ويزقها اووي ف خرمها وهيااا اااه براااحه ياحمااار متدخلهوليش اووي كدا.. وانا زقيت راس زبي ف طيزها وبقيت داخل خارج ف طيزها وهياا اااه اااه اااوف حلوو اووي اااه نيكني كمان اااه طيزي مولعه اااه.. قولت لبيدو طلع زبك خلس خطيبتك تشوفه.. وقام بيدو قلع الشورت وزبه واقف قدامه كدا قد الصباع وهيا بصتله اووي كدا وقالتله.. اااه بقا دا زب هتتجوزني بيه.. اااه شايف انا بحب الازبار اللي تكيف دي مش زبك دا.. روحت حاشر زبي اووي واتعمدت اوجعها وهياا صرخت.. ااااه براااحه اااه مش قادرة اوووف بقاااا.. قولتلها مصي زب خطيبك يالبوة.. وبقيت بغرز زبي اكتر.. وهيا مسكت زب بيدو ف بوقها وبتمصه وبيدو فاتح بوقه وسايح خالص وقام مرة واحده منزلهم ف بوقها وانا كمان نزلت ف طيزها وخرجته من طيزها.. وهيا خرجت زب بيدو من بوقها وقالتله دا انت لبن زي شهوتي.. انا عايزة لبن راجل بجد ومسكت زبي وقالتله شايف اللبن تقيل وتقيل ازاي وريحته تهيج.. ومسكت زبي مص وبلع ف اللبن.. وقولتلها يالا البسي بقاا.. ولبست وقولتلها انا هقول بقا لامه تروح لابوكي وتخطبك وانتي هتوافقي.. لقيتها وقفت قدامنا وقالت بشرط ليله دخلتي انت اللي تدخل عليا وتفتحني.. بصيت لبيدو وقولت لهناء لو بيدو موافق انا كمان هوافق.. لقيت بيدو بيقولي انا موافق.. وهناء بصتله اووي وقالتلي اهو موافق.. قولتلها وانا كمان موافق.. وسابتنا ونزلت وبيدو حضني وقالي بجد انا بحبك بحبك.. وشوية ولقينا امه جات ونزلت انا شيلت جدته وطلعتها وام بيدو طلعت واول لما طلعت قامت قلعت هدومها كلها م الحر وقعدت قدامنا بالاندر والبرا بس.. وشوية لما خدت نفسها قامت بصتلي اووي وشدتني من ايدي وقالتلي تعالي وخدتني ع اوضه النوم وسيبت امها وابنها قاعدين ف الصاله ونيكتها بردوو وكيفتها وصوتها باينلهم برااا وبيضحكوا.. وخلصنا وخرجنا ولقيت امها بتقولها.. حرا اي ياختي هوا انتي هتفضلي راكبه عليه ليل ونهار ولا اي.. مش هنتغدي بقاا.. قالتلها حاضر من عيوني.. جدة بيدو قالتلها طيب اعملي حاجة حلوة بقاا عشان تغذية عشان يسد عليكي اووي وضحكت.. وام بيدو عملت اكل كله فسفور وحطت الاكل وطول ما احنا قاعدين بتاكلني بايديها وتفصصلي السمك وتاكلني لدرجه اني ممسكت لقمه بايدي ولا وسخت ايدي ف الاكل وتدخل الاكل بصوابعها ف بوقي وتطلع صوابعها تحطها ف بوقها وتمصها.. لغاية لما شبعت وقومت وهيا كملت اكلها وشالت الاكل وقعدت جنبي وحضاني وراسها ع صدري.. قولتلها انا عايز اقولكم ع حاجة مهمه.. بصولي وقالولي خير.. قولتلهم انا عايز اجوز بيدو وعروسته موجودة وهوا بيحبها.. ام بيدو وجدته بصوله وقالوله مين دي.. قالهم هنااء.. امه بصتله وقالتله بس مش شديدة البت دي عليك.. قالها انا عايزة ملييش دعوة.. قولت لامه انتي تروحي تفاتحي امها وتعرفي رايهم وهتلاقيهم موافقين كمان عشان البت عينها منه هيا كمان.. واتفقي وحددي كل حاجة بقاا.. قالتلي خلاص نروح انا وانت.. قولتلها لا روحي انتي انا مينفعش اروح دلوقتي.. وقالتلي خلاص هقوم البس واروحلهم ولما اجي هقولكم قالولي اي ومشيت ام بيدو وراختلهم وقعدت انا وبيدو وجدته نتكلم وجدة بيدو قالتله.. بس انت لازم تبقي مدردح بقاا وتعرف كل حاجة.. اديك شايف امك مبسوطه ازاي مع صاحبك.. روحت باصص لجدته وقولتلها اااه لازم تزنقها ف كل حته زي ما بزنق امك كدا وضحكت وهوا ضحك وجدته ضحكت.. وشوية امه جات.. وقالت انها كلمت ام البنت وقالتلها هتاخد راي ابوها وراي البنت ونرد عليكوو.. قولتلها خلاص كدا تمام.. وقامت ام بيدو تعمل الاكل وندهت عليا ودخلت المطبخ معاها وبساعدها وبلزق فيها واحك ف طيزها واقفش ف بزازها وعمالين نتشاقي ونلعب ونضحك وصوت ضحكنا باين روحت خليتها قدام البوتجاز بتعمل الاكل وانا لازق فيها وزبي ع طيزها.. وهيا بتدلع وتقولي ام بيدو: بس بقااا اوعي كدا سيبني اخلص الاكل انا: وهو بردوو الاكل هيبقاله طعم من غير ما تطلعي دلعك عليه وروحت رافع جلبيتها البيتي ومتاخر اندرها للجنب وحاطط زبي ف كسها وبقيت بنيكها وهيا فلقست اكتر عشان انيكها ام بيدو: اااه اااي ااااي اااه بسس بسس ااه كفاااية ااه مش قادرة رجلي مش شيلاني.. امممم ولقيت بيدو دخل فجاه المطبخ وشايفني بنيك امه وامه بتااوة بيدو: اي دا بقاا هواا انت كل شوية تعمل لمامي.. سيبها بقااا خليها تخلص الاكل انا جوعت انا: مش قادر يابيدو.. امك بتجنني.. وبعدين انا هشبع من امك ام بيدو: اااه ااه خليه يخلص يابيدو بثاا مش قادرة دا مش مبطل كل شوية عمايل فيا.. تعبني اووي.. اااه نزل بقااا جوايا… عوزاهم مش قادررة.. وراحت قفلت بوراكها ع زبي وجسمها اترعش ونزلتهم وانا حشرت زبي للاهر ونطرت لبني ف كسها والمعلقه وقعت من ايديها ع الارض وبيدو نزل ع الارض تحت امه يجيب المعلقه وانا بطلع زبي من كس امه وواللبن نقط ع وشه وشعره وبيرفع عينه شاف كس امه مفتوح واحمر والبن نازل من كس امه ع وراكها البيضا.. قاام وقالها بيدو: اهو خلاص يامامي خلص ونزلهم فيكي اهوه.. خلاص خلصي الاكل بقاا وام بيدو وقفت وبتبص لابنها وشافت لبني ع وشه وشعره وضحكت وقالتله.. طيب ادخل اغسل وشك وشعرك ياحبيبي.. قالها ما انتي يامامي سيبتيهم يخرجوا من جواكي وانا بجيبلك المعلقه اللي وقعت من ايديك.. قالتبه معلش اصله بيجيب جوايا كتير اووي.. وبيدو ضحك وراح يغسل وشه وانا بهزر معاها وقالتلي.. انت خلتني ازاي كدا.. انا مكنتش اتصور اني اسلم نفسي لحد وميكونش متحوزني وكمان امي وابني يبقوا عارفين وبيشوفوني ويسمعوني وكمان موافقين.. وكمان مسيبتش حته ف البيت غير ونمت معايا فيها.. انت بجد روحي اللي عايشه بيها والنفس اللي بتنفسه.. وحضنتها وقولتلها يالا احس لو مخلصناش هييجوا ياكلونا هنا.. وطلعنا الاكل وقالت كلو انتوا وانا هاخد شاور واجيلكوو.. بيدو قالها كلي يامامي الاول وبعدين استحمي يمكن يحب يعملك تأتي بعد الاكل وضحك.. وقاله لجدته تصدقي ياتيته ادخل المطبخ الاقيه ماسك ماماي قدام البوتجاز ومدخل بتاعه فيها وبيعملها ونزل كمان فيها ومامي نزلت عليا ووسختني.. حدته ضحكت وقالتله اتشطر انت بس زيهم كدا مع خطيبتك.. وخلصنا اكل وقولتلهم انا هنزل اروح مشوار واجي بالليل.. وام بيدو مسكتني وقالتلي انت هتيجي تاني صح.. بصيت ف عنيها وقولتلها انا هاجي عشان مقدرش ابعد عنك وحضنتها ونزلت قولت اعدي ع المحل اشوف هناء واي اللي تم.. ودخلت لقيت شيرين بردوو.. قولتلها فين اختك.. قالتلي ف البيت.. قولتلها طيب متيجي ف المخزن جوه.. وسبقتها ودخلت وهيا دخلت معايا بعد لما قفلت باب المحل.. وحضنتها وبقفش بزازها وهيا بتقولي انا خايفه حد يجي.. قولتلها متخافيش انا نيكت اختك هنا كتير.. قالتلي منا خايفه خد يشوفني زي ما شوفت معاها.. قولتلها متخافيش وبقيت بفرشها وهيا مخدتش وقت وكانت سايحه ف ايدي وحطيت زبي ف طيزها وبقيت بنيكها وهيااا اااه ااه برااحه اااه بتاعك تخيين اووي وكبيرر اااي بيوجع ااه.. قولتلها خليكي حلوة زي اختك. كانت بتتناك هنا وتتبسط.. قالتلي انت بتنيك اهتي هنا كدا. قولتلها ف نفس مكانك دا.. لقيتها سخنت اووي وبتفرك ف كسها اووي وزبي بيفشخ ف طيزها.. ااااه نيكيني زي اختي.. اااه اااه انا بتناك ف نفس مكان اختي ااامممم.. قولتلها وهنيكك ع سريرها كمان لما تتجوز.. لقيتها هاجت وصرخت ونزلت شهوتها وانا نطرت لبني ف كيزها وهياا ااااح ااااح سخن بيلهلب اووي اااه اووف كفاية بقاا بيحرقني.. وهرجت زبي وطلعته وقولتلها يالا مصي زبي زي اختك.. ومسكت زبي لحس ومص بمزاج وسيبتها وخرجت مشيت وقولت اطلع هند.. وروحت خبطت وفتحتلي وكانت هيا وحنفي جوزها واخوها حسن.. ودخلت سلمت عليهم وحسيت ان حنفي اضايق لما شافني عشان كل مرة انيك مراته واخلي حسن ينيكه.. روحت قولتلهم انا جاي ف كلمتين بس وعايز حنفي وهند بس.. وخسن بصلنا وقال طب اسيبكم انا شوية.. روحت قابل لحنفي بص انا عارف انك مضايق من اللي بيحصل كل مره.. بس انا مش هعمل معاك كدا تاني وانت عايز تكمل بقا مع حسن او متكملش براحتك.. راحت هند ضحكت بشرمطه اووي.. وحسيت حنفي اضايق اكتر وبص للارض.. قولت اصالحه واخده ف صفي مره.. قومت قايم ورايح ناحيه هند ورازعها قلم جامد وحنفي بصلي اووي وزي اللي اتبسط اني ضربتها بما ضحكت عليه.. وقولتلها يا فاحرة يا وسخه لو ضايقتي حنفي تاني هفشخ كسمك وروحت رازعها قلم تاني ووقعت وبتقوم روحت ضاربها برجلي وبقيت بضرب فيها بغل وهيا تصوت وتقول حرمت ياهويا ابوس رجلك حرمت وتمسك ف رجلي وتبوسها وحنفي بيبصلها ومبسوط وهو شايفها بتتهان كدا.. وفضلت اضرب فيها.. وقوبت لحنفي قوم اقلع الحزام بتاعك وهاته.. وقام ف ثانية قلعه ومد ايده وانا اخدته وبقيت بلسوع ف جسمها بالحزام وهيا تصرخ لغاية لما جسمها اتخطط م الضرب وقومت فشختها نيك بغل و****** قدام حنفي لغاية لما عبيت طيزها وكسها لبن وصفيت زبي ع جسمها وسيبتها زي ما هيا مرميه ع الارض.. وشاورتلها بحزام حنفي وقولتلها.. لو سمعت انك ضايقتي حنفي بعد كدا بالحزام بتاعه وهموتك.. واديت لحنفي الحزام تاني ولقيته بيبصلي وبيضحك ومبسوط.. قولتله مراتك دي شرموطه ووسخه ولازم تتربي ولو زعلتك تاني قولي وانا هفشخها.. قالي تسلملي ياكبير.. ونزلت من عندهم ومبسوط اني صالحت حنفي واكيد هيقول لحسن ع اللي حصل.. ورجعت تاني لام بيدو وفضلت باقي الايام مع ام بيدو مكيفها لغاية لما جه يوم الاربع بالليل ونزلت اشتريت شفرات وحلقت وظبطت نفسي لدخلتي ع اختي تاني يوم ونمت ف حضن ام بيدو للصبح.. وقومت فطرت معاهم وقولتلهم انا همشي بقاا وكام يوم وهاجي متخافيش مش هبعد تاني وسلمت عليهم ونزلت رايح بيتنا زي الاتفاق وطلعت ع السلم وقلبي بيدق اووي مش عارف ليه وخبطت ع الباب استنوني ف جزء جديد قبل ما ابدء الجزء الجديد هعرفكوا ع الشخصيات ابطال الجزء دا واسمائهم زي ما انتوا بتحبوا انا: احمد جوز امي( كنت فاكرة طول الاجزاء اللي فاتت ابويا): محمود امي: ساميه اختي: هبه خالتي: نادية بنت خالتي: دعاء اختي من ابويا(كنت فاكرها طول الاجزاء اللي فاتت بنت خالي): سوسن الجزء التاسع طلعت قلب بيدق جامد مش عارف ليه وخبطت ع الباب ولقيت سوسن فتحت الباب ولابسه قميص نووم خفيف اووي لغاية كسها بس واول لما شافتني اترمت ف حضني وقالت سوسن: احممممممد.. وحشتني اووي.. ودخلت وفرحانه احمممد جه.. اخويااااا العريسسس وصصصل وانا دخلت وبضحك وبقولها اول مرة يابت تقوليلي اخويااا.. بس طالعه من بوقك شربات سوسن: مخلاص بقاا احنا عرفنا كل حاجة ومفيش داعي نفضل نضحك ع بعض ودخلت وسامع اغاني شغاله ف اوضه اختي والباب مقفول.. بقول لسوسن انا: اي دا هما بيعملوا اي جوه وقافلين الباب ليه وهما بيسمعوا اغاني سوسن: اصل ياخويا انا ودعاء وخالتي سوسن وخالتي ناديه كلنا ماسكين البت هبه وبنجهزهالك عشان دخلتك عليها انهارده.. وقربت مني وبتحضني وبتحط ايديها ع وشي وبتقولي.. عقبال دخلتك عليا بقااا.. ياااه من زمان وانا مستنيه اللحظه دي قبل ما اعرف انك اهويا ومفكراك ابن عمتي وبحلم باليوم اللي تتجوزني فيه وتدخل عليا.. بس يالا مش مشكله المهم اننا هنبقي سوا بردوو وحسيت ايديها بتلزء ع وشي.. روحت شايل ايديها من ع وشي وبقولها انا: اي دا يابت.. ايدك وسخه وبتحطيها ع وشي وبعدين انتي لابسه كدا ليه وانتي قاعده معاهم سوسن: ضحكت اووي وقالتلي معلش معلش دي ملزئه م الحلاوه.. اصلنا عاملين حلاوة وماسين هبه وهارينها نتف عشان تبقي ناعمه حرير وبعدين قالعه عشان الحلاوة متلزئش ف هدومي رحت مقرب منها وقولتلها عقبالك لما ينتفوكي ليا.. لقيتها قامت حطت ايديها فوق بوقها ورقعت زغروطه ولقيت الباب بتاع اوضه اختي بيتفتح وامي طالعه ماسكه الحلاوة ف ايديها وعماله تمط فيها ولابسه قميص نوم بيتي وجسمها كله باين وبتقولها امي: اي يا مقصوفه الرقبه انتي عامله دوشه ليه كدا.. وبصت لقتني واقف معاها.. قامت جريت عليا حضنتني اووي والحلاوة ف ايديها وبتقولي كويس انك جيت بدري.. وبعدت عني وقالتلي.. يالا يا حبيبي ادخل اوضتك هتلاقي كيس كدا خده وخش الحمام نضف نفسك بقااا عشان تبقي جاهز وانا مخليالك اختك زي الحرير ياواد وعوزاك انت كمان تبقي فله انا: متخافيش انا مظبط نفسي وجاهزلها بس انتوا خلصوا بقاا وكفاية كل واحده منكم عماله تمسك فيا وفي ايدها البتاعه دي وبتلزء كدا وبعدين انتوا مالكم قاعدين كدا بقمصان النوم لقيت امي ضحكت وسوسن ضحكت.. وقالتلي امي امي: ياخويا عشان تعرف الواحده مننا بتتعب ازاي عشان تنضف نفسها لراجلها وانتوا يادوب شوية صابون وتحلقوا بالشفرة وخلاص واحنا نفضل نشد ف لحمنا بالحلاوة ونوحوح وبعدين هنقعد بهدومنا ازاي يعني.. انت عايز الحلاوة تلزء ف هدومنا انا: قولتلها حلاوتك ف الشفتشي يا مزة انتي.. مهو بعد الوحوحه بتيجي الأحئحه يا ساميه وروحت مزغزغها ف جنبها وهيا فطت وقالتلي.. امي: اتلم يا وسخ وضحكت.. وقالتلي انا مش فضيالك انا هدخل اخلص البت احسن سيباها ملط مع خالتك وبنتها.. عايزين نلحق نخلص بقاا. وسابتنا ودخلت ولقيت سوسن دخلت الحمام غسلت نفسها م الحلاوة ونشفت نفسها وطلعتلي سوسن: تعرف انا ع قد منا كنت مضايقه اووي لما عرفنا كلنا باللي حصل دا ع قد منا دلوقتي مبسوطه اووي اووي اووي باللي حصل دا انا: ازاي بقااا مش فاهم سوسن: بص انا كنت زعلانه لانه صدمه طبعا واتصدمنا كلنا وكمان زعلت اني مش هعرف اتجوزك.. بس دلوقتي مبسوطه اكتر كمان ان كل حاجة بقت ف النور خلاص وكمان انا هفضل ليك انت وبس بردوو زي ما كنت عاوزة ومش مهم بقاا انت كنت هتبقي ابن عمتي او بقيت اخويا.. المهم انت مش مهم المسميات.. وحضنتني اووي وقالتلي تعالي نشوف خالتي ساميه جايبه اي ف الكيس دا.. وخدتني من ايدي ودخلنا اوضتي وقعدنا ع السرير وقامت وطت تجيب الكيس م الارض ولما وطت القميص اترفع وطيزها بانت وكسها من ورا ولقيتها من غير اندر.. روحت مادد ايدي ومبعبصها ف كسها ومشيت صباعي بين شفايف كسها وطلعت بيه لغاية بين طيازها ورشقت صباعي ف خرم طيزها.. وهيا اتنفضت وقالتلي سوسن: اااه اوعي كدا.. وقعدت جنبي والكيس ع لحم وراكها. وقالتلي اااي مالك.. مش قادر تستني كام ساعه لغاية لما تدخل ع اختك.. انا: ما انتي عارفه انا هفتحها بس واسيبها مش هكمل معاها ولا هنزلهم.. يرضيكي يعني اخوكي يفضل كدا بلبنه لقيت سوسن رمت الكيس ع الارض ولزقت فيا وقالتلي سوسن: لاااا ميهونش عليا ياقلب اختك.. تعالي اختك موجوده ليك ف اي وقت تعوزة وهجمت ع شفايفي بوس وانا باكل شفايفها وايدي ماسكه بزازها وبتعصرهم وهيا سخنت وبصتلي اووي وقالتلي وحشتني اووي ياحبيبي وحشتني اووي اووي.. وقامت قلعت القميص وبقت ملط ونزلت ع بنطلون قلعتهولي وقلعتني التي شيرت وبقيت ملط ومسكت زبي وقالتلي سوسن: ااي دا دا ناعم حريم ونضيف.. انت مظبط كل حاجة بقااا.. طب انا بقي هتبقي اول واحده تدوقه وتجربه انهارده.. ومسكت زبي وبتمص فيه بكل جنان وفجاه لقينا باب الاوضه بيتفتح ودعاء بنت خالتي داخله لابسه اندر وبرا بس وبصتلنا وقالت دعاء: اااه يا وسخه سيباني جوة تعبانه ف تنضيف هبه وانتي ماسكه زب اخوكي يا بنت.. لاا مهو مش بتاعك لوحدك ياختي سوسن: بسسس بسسس يا دعاء سيبيني دلوقتي انا مش قادرة.. انا عوزاه اووي اووي دلوقتي.. سيبيهولي شوية وامشي اطلعي برااا وبنت خالتي بصتلها وقالتلها بقاا كدااا طييييب.. وخرجت م الاوضه وقامت سوسن نامت ببنها ع السرير ورجليها ف الارض وفتحت طيزها بايديها وقالتلس يالا انا مش قادرة.. وببص لطيزها ولقيت خرم طيزها بيفتح ويقفل.. انا: اي يابت دا خركت هايج ااوي سوسن: اووي اووي يا اخويا.. حطه بقااا ويريحني حراام عليك انا: يعني عايزة اخوكي ينيكك ف طيزك زي زمان سوسن: ااااه ايييووة نيكني ياخويا ونزل جوه اختك براحتك وحسيت باحساس جميل ويهيج ف نفس الوقت وروحت حاطط زبي ف خرم طيزها وهيا بتوسع طيزها بايديها اووي عشان زبي يدخل اكتر وتقولي سوسن: ااااه دخل كمان اااااح.. حطه كله ف طيز اهتك ونيكها.. اختك طيزها تعبانه اووي وبقيت بنيك فيها وهيا ااااه اوووف اااي ومكلبشه بايديها ف السرير وفاتحه بوقها وبتتاوة ولقيت دعاء بنت خالتي داخله الاوضه ومعاها امي ساميه وخالتي ناديه وبتقولهم شوفو البت مخليانا جوة وهيا نايمه لخوها ازاي ومخلياه راكبها وامي وخالتي بصولها وقالولها.. ينيلك بت.. يابت مش قادرة تصبري لما يدخل ع هبه.. ياوسخه مش قادرة وهايجه يابت وضحكوو ولقيت اختي هبه جايه وراهم ولافه شعرها ف فوطه ولابسه لاروب ع حسمها ودخلت بصتلنا وضحكت.. قامت دعاء بنت خالتي قالتلها دعاء: حتي انتي ياهبه بتضحكي.. مش انهارده ليلتك وهوا بتاعك انتي.. هتسيبيها كدا ليه هبه: بصت لدعاء اووي وقالتلها.. اخويا يعمل اللي هوا عاوزة مع اي واحده وقت ما يحب.. وبعدين هوا حلو ليكي انتي بس ولا اي.. ولا نسيتي وغمزتلها لقيت دعاء جريت من جنبهم وجات جنب سوسن وقالتلهم بقاا كدا طب انا كمان هخليه ينام معايا دلوقتي.. مهو مش اخوها لوحدها بقاا.. وقامت نامت ع بطنها زي سوسن وقلعت الاندر وفتحت طيزها بايديها وقالت دعاء: انا كمان اختك حبيبتك يالا بقاااا وامي وخالتي وهبه بيبصولها ويضحكوا.. روحت مطلع زبي من طيز سوسن وحطيته مره واحده ف طيز دعاء.. قامت دعاء صرخت.. ااااااه ااااي براااحه اوووف خالتي ناديه بصت لدعاء بنتها وضحكت وقالتلها خالتي ناديه: ياوسخه بتصوتي ليه ما انتي نيمتيله وفشختيله نفسك عشان ينيكك.. استحملي بقاا ياختي وقامت امي وخالتي قالوا لهبه.. يالا بينا احنا نلحق نخلص وسيبك من جوز الشراميط دوول.. وخالتي وامي خارجين وهبه خارجه وراهم وبصتلهم وقالتلهم ابقوا سيبولي حبه متخلصوش عليه وضحكت وبصتلي ف عيني بدلع ومشيت وانا بقيت زي الطور الهايج ونازب فشخ ف طيازهم وهما يصوتوا وصوتهم عالي وسامع صوت ضحك امي وخالتي ع صوتهم.. لغاية لما حسيت اني هنزل.. قولتلهم انا هجيب.. بقت كل واحده تقولي نزل فيا انا.. قولتلهم لا اقعدوا ع الارض.. وقعدوا تحت زبي ونزلت لبني ع بزازهم وبقوا يمصوا اللبن مع بزاز بعض ويبلعوه وقاموا مبسوطين وراحوا لهبه الاوضه وطبعا الموضوع مخلاش من ضحك وشرمطه النسوان سوا مع بعض وانا ع سريري ف اوضتي نايم ع ظهري وعريان ملط زي منا وروحت ف النوم وحلمت اني ف حمام فرعوني ونايم ف بانيو صخر جوة بطن جبل والميه لونها ابيض وفيها ورد عايم ع وش الميه البيضا زي اللبن دي.. ولقيت اختي داخله عليا ولابسه لبس ملكه فرعونيه وجاتلي عند البانيو ومعاها صندوق خشب مرسوم عليه بالفرعوني وحطت الصندوق ف الارض وقعدت ع ركبها ومديت ايديها وقالت.. تفضل يا سمو ولي العهد.. وقومت م الانيو وطيعا مبط ومديت ايدي ليها وخرجت.. وهيا جابت فوطه مطرزة برسوم فرعونيه وبقت بتنشف جسمي بكل حنيه.. وخلصت تنشيف وفتحت الصندوق وطلعت ازازة صغيرة وشدت الغطا طلع معاه ريشه لازقه ف الغطا من جوه وتقريبا زي عطر.. وبقت تمشيها تحت باطي وورا ودني وتحت عيني وع صدري وبطني.. وقفلتها وشالتها وطلعت زي برطمان صغير وفيه زي دهان كدا وفعلا خدت منه بصوابعها ومسكت زبي بكل هدووء وبقت بغرقه م الدهان دا وبضاني وورا بضاني كدا قبل خرم الطيز ومكان شعرتي المحلوق.. روحت قولتلها.. ما هذا الدهان يا وسمو الاميرة.. قالت لي.. هذا دهان القوة الملكي.. انه مصنوع خصيصا من اجل هذه السلاله الملكيه فقط ومفعوله مرتبط بالعهد الملكي.. وقلتلها.. اذا يجب علي الان ان اضاجعك ايتها الاميرة حتي افي بالعهد واثناء ذلك سوف يكون لي القوة الملكيه.. قالتلي.. نعمم.. وانا جاهزة لك الان.. ولقتيني بقرب منها وانزل كتاف الفستان الفرعوني وبينزل ع الارض وبتبقي ملط.. وجابت ورقه بردي وحطيتها تحت طيزها ونامت ع ظهرها وطرف الورقه تحت طيزها وطالع البرا بين وراكها وفتحت رجلها وانا لقتني بنزل بجسمي ع ركبي واحط زبي ع كسها واغرزه فيها واقطع شرفها بزبي وابدم يطلع من كسها ع راس زبي وبينزل ينقط ع ورقه البردي.. وغرزت زبي تاني كلها فيهااا للاخر وهيا اتاوهت اووي.. وحسيت زبي بينفش وبيتنفخ ف كسها ومزنوق اووي جواه وهيا بصالي ومبرقه وبتقولي.. لقد تم الوفاء بالعهد وانتقلت اليك القوي الملكيه وقد تضخم قضيبك مثل الملوك.. وحاسست بزبي بيتخبط شمال ويمين.. وصحيت مفزوع ع احساس زبي وهوا بيتخبط شمال ويمين وببص ولقيت خالتي قاعده جنبي ع السرير وماسكه زبي بين كفوف ايديها الاتنين وبتحدفه شمال ويمين بايدها ومبرقاله اووي ولما صحيت اتخضت وشالت ايديها.. قولتلها.. ااي ياخالتي في اي.. قالتلي.. مممفيش انا كنت جايه اصحيك تقوم تاخد دش كدا وتفووق بقااا.. قولتلها.. وهوا اللي جاي يصحي حد يلعب ف زبه شمال ويمين بايديه.. قالتلي.. ياوسسخ مش اللي ف بالك.. انا بس لما حيت اصحيك ولقيت بتاعك دا مرمي زي القرموط المبطرخ ع بطنك اتخضيت كدا ولقتني بمسكه بايدي واشوف البت بنتي بتستحمله فيها ازاي البت دي ولقيته مالي مركزة وهوا نايم ومبطرخ وتقيل كدا.. وعرفت البت ليه مش شايفه غيرك.. وبصراحه يا واد انا بردوو شايفه ان النت بنتي دي مش عايزة غير واد زبرتي زيك دا يدكها ويفشخا ويبردها.. اسمع مني دي بنتي وانا عرفاها.. قولتلها بصراحه يا خالتي بنت دي هايجه اووي.. البت ع طوول عايزة زبي فيها.. وياما قالتلي افتحها وابردلها كسها بس انا مكنتش بردي عشان كنت محافظ عليها.. لقيت خالتي قالتلي.. ع فكرا يا وادد انا كنت عارفه انك بتنيك بنتي من طيزها ومريحها ومحافظ عليها.. وكنت كتير بسيبكوا سوا عشان اسيبهالك وانا مطمنه انك هتريحها ومش هتفتحها.. وانا بقاا جيت بنفسي اهوه بقولك افتحها ونسكها ف كسها برااحتك وكمان زي ما قولتوا انت وهما انكوا عايزين تخلفوا.. لو انتي وبنتي عايزين تخلفوا.. دي حاجة براحتكو.. انتوا خلاص كدا عارفين انها اختك من ابوك.. فا لو هتعملوا انا مش هعترض.. انا هتبسط اكتر.. روحت قومت قعدت قدام وشها وبصيت ف عنيها اووي.. وقولتلها.. وحياة جمال وشك دا هيحصل وهجيبلك بنتك بطنها قدامها مترين.. واديكي عاينتي البضاعه بايدك وشوفتيها بعنيكي.. وغمزتلها وسيبتها وقومت.. وكل دا هيا بصالي ومذهوله من كلامي وانا قومت وهيا قاعده متنحه.. ودخلت الحمام استحمي.. ووقفت تحت الدش واستحميت والغريبة اني لسه لابس السلسله حتي وانا بستحمي والجعران حاسه زي المغناطيس ف جسمي وحسيت زبي بيتحرك وبيتمد وزبي مش واقف بس بيكبر وبيدلدل اكتر وبيتنفخ وحاسس نفس احساس الحلم.. وسرحت شوية ومبقتش عارف الاحلام م الواقع.. وشويه وانا الميه نازله ع نفوخي وانا سايب نفسي ليها.. وجالي احساس ان حياتي الفرعونيه هيا دي الحقيقيه وان كل اللي حصل ف حياتي دا هوا دا الحلم.. وان انا دلوقتي نايم وبحلم اني بستحمي.. وشويه لقيت الباب بيتفتح وبنت خالتي دخلت عليا الحمام.. وحسيت واتلفت للباب وفكتني م التخيلات دي وقولتلها انا: اي يابت عايزة اي.. اطلعي خليني استحمي سوسن: وهوا بردوو يبقي اهويا حبيبي دخلته انهارده واسيبه من غير ما اليفه واحميه بايدي انا: روحي بس ولا تليفيني وبتاع.. اجري اطلعي هليني اكمل دش وكبعا وانا بكلمها وهيا دخلت وقفلت الباب ف ثانيه ومسكت الليفه وحطت شاور ورغتها وجات ع ظهري وبتدعه.. وانا حبيت الموضوع وبقست اقوبها ايوة ادعي هما.. اااه تعالي يمين شوية…. اااه شماال شوية.. لغاية لما حسيت ان جلدي اتبري.. وفتحت الدش ونضفتني م الصابون كله وجابت الفوطه وبقت بتنشفني بكل حنيه.. وجابت سبراي رجالي ورشتلي ع جسمي.. وطلعت سبراي لونه اسود ف دهبي ومكتوب عليه بالروسي تقريبا.. ورشت ع زبي وبضاني.. بقولها اي دا يا بت.. قالتلي دا اسبراي عادي زي اسبراي الجسم بس بيترش للمناطق دي عشان بيزود الشهوة.. وفيه منه اسبراي حريمي بردوو ابواحده بتروشه لراجلها عشان بيبقي جذاب.. قولتلها وانتي رشهولي بقاا عشان اخش بيه ع هبه.. قالتلي.. لاا طبعا.. انت بس يا دوب هتحطه ف كسها وتفتحها وخلاص.. وهتروح معايا بعد كدا ع شقتنا وهناك هقولك رشيتهولك ليه.. وغمزتلي بعنيها ولفت بجمسها وكتفها بمرقعه وجابت البشكير وفتحاه وبتقولي البس يا عريس ولبست وانا بقول لنفسي فعلا البت هايجه ع نفسها زي امها ما قالت ولبست ولفت رباط البرنس ع وسطي وربطته بفيونه كدا.. شغل بنات بقا ههههههه.. وخرجت وامي لابسه قميص اسوود طويل ووكتافه فتل وعليه روب طويل بردوو اسود وكله ستان وعامله شعرها وميكب وقمرايه اوووي وخالتي زيها بس طيازها مأمبرة اووي ف القميص وبزازها مكورين وبازين لبرا وعامبه شعرها وميكب وشغلها صغرت يجي ١٠ سنين لورا وبقت امورة.. وبنت خالتي لابسه قميص بينك كله ستان شفاااف ولنص وراكها وبزازها مكورين وطالعين.. وسوسن لابسه قميص سليم وراسم جسمها وسوتها الارزة اللي تهيج دي مع راسمه كسها وفيزوون شفااف كانها مش لبساه وبزازها واقفين زي الشمامتين وطيزها العريضه.. وعامله شعرها وميكب خفيف وكانت امورة اووي اووي.. وع جنب قاعد جوز امي ولابس شورط وتي شيرت والاغاني شغاله وكلهم بيهزوا لحمهم قدامي وطيازهم طالعه نازله وبزازها بتترج شمال ويمين وانا بقيت حاسس اني قاعد ف شقه دعاره.. وشدوني ارقص ف وسطهم وبقيت برقص وبتحرك معاهم وشمال ويمين ومبقتش عارف انا ايدي بتخبط ف بزاز مين ولا طياز مين بتحك ف زبي وفصلت ارقص ومستهبل ع كدا لغاية لما لقيت باب اوضه اختي بيتفتح ولقيتها قدامي بالقميص اللي لبستهولي قبل كدا وفرجتني عليه واللي السلسله من اولها هيعرف.. وعامله شعرها ونازل سايب ع كتافها وعامله ميكب تحفه وراسمه حواجبها وع بزازها البيضاا القشطه داهنه حاجة ومخليها لحم بزازها بيلمع ووراكها بتلمع ولابسه صندل ابيض كعب عالي اووي مخلي طيازها مرفوعه ومأنبرة قووي.. وفضلت واقف متنحها ومش بتحرك ولقيتها جايه عليا وبتحضني كاننا هنرقص سلو. وبتبص ف عيني ومناخيري ع مناخيرها وايديها لافه حوالين رقبتي وبتقولي.. هبه: اي مالك يا حبيبي.. اي مش مبسوط اننا هنتجوز انا: انا حاسس اني طاير وانتي ملاك طايرة معايا.. ولقيتها حضنتني اوووي.. وقالتلي بعشقك اووي.. وشدونا وقعدنا نرقص كلنا سوا ولحمنا بيخبط كله ف بعضه وكله مستهبل وعايش اللحظه… وخلصنا وقعدنا نضحك كلنا ولقيت جوز امي بيقول لامي.. محمود جوز امي: بقولك اي يا ساميه.. انا كدا فرحت بالعيال وانتي هتقعدي انتي واختك مع بنتك عشان تجهزوها بعد ما بفتحها انهارده ويدخل عليها قدامك.. والواد هروح يبات ف شقه خالته والبنات هيباتوا معاه ويشوفو نفسم هما كمان.. وضحك والبنات ضحكو.. وقالها بعد كدا هيدخل ع بنت اختك وبعدها بنت اختك التانية وهيفضل ما بين الشقتين والبنات وانتي واختك هتبقوا هنا.. وانا كنت عايز بس اقولك هروح اقعد مع اختي شوية واهو نفتكر زمااان سوا وضحك.. امي ساميه: وماله يا اخويا.. مهي بردو دي اختك واول واحده انت حبلتها.. وعلي قولك بردوو احنا هنبقي مشغولين كلنا.. قوووم يا اخوياااا سااافر عشااان تلحق توصل بدري بدري… وقام دهل اوضته وخرج بعدها بشنطه ف ايده وسلم علينا وباسنا وقالنا بالتوفيق واتبسطوا بحياتكوا الجديده وحبوها عشان تحبوكو.. ونزل ومشي ولقيت امي بتبص لخالتلي وبغتمزلها وراحت قالت لاختي امي سامية: اي يا هبه يا حبيبتي.. مش يالا بينا بقاا هبه بصتلي اووي وشايف الخوف ف عنيها ومكة ايديها لايدي جامد.. روحت مطبطب ع ايديها بايدي التانية وقولتلها.. متخافيش انا عمري ما وجعتك ولا هقدر اوجعك ابدا.. انتي نبض حياتي.. ودي هتبقي اسعد لحظه ف حياتي وهنفضل فاكرينا طوول عمرنا ونحكيها لولادنا.. لقيت هبه اتكسفت اووي وهديت وحضنتني وقومنا وهيا ف حضني واديها لافه ع وسطي ودخلنا اوضتي وسيبنا امي وخالتي والبنات وحنا داخلين من ع باب الاوضه لقينا امي بتنده ع اختي وبتقولها امي ساميه: هبه.. واختي وقفت ولفتلها وبصتلها وقالتلها.. نعم يا ماما امي ساميه: خشوا اتبسطوا شوية ف الاول كدا يا حبيبتي ولما تحسي انك خلاص عايزة ومستعده اندهي عليا يا حبيبتي وهبه اختي بصتلها واتكسفت وقالتلها حاضر يا ماما وخالتي بصتلي وقالتلي براحه ع البت يا واد انت.. قولتلها دي نور عنيا دي.. وشديتها من وسطها ودخلنا وقفلنا الباب ورانا ووقفنا وبنبص لبعض ومش مصدقين وسارحين ف نظرة عييووون احلي من اي كلام يتقاال ونفوق ع صووت ضحكهم براا وكلامهم وشرمطتهم مع بعض ف الكلام وبقيت بمشي بشفايفي بكل رومانسية ع خدودها ورقبتها وايدي بتحسس ع جسمها وهيا بتان وتنهج وتسيح ولما حسيتها اندمجت نيمتها ع السرير ع ظهرها وبقيت ببعبص كسها بايدي وشكل جسمها الناعم الابيض اللي بيلمع مهيجني عليها اووي كسها بقا كله ميه من شهوتها .. وبقيت ببعص ف ذنبورها وكسها بيجيب ميته وخارجه بين وراكها وبقت غرقانه.. قومت سيبتها وروحت ناحيه الباب وفتحت وبصتلهم وقولت لامي.. يالا بينا بقاا البت استوت.. ولقيت دعاء وسوسن بيبصولي وبيضحكواا وامي قامت وجايه ناحية الاوضه ودخلت لقت اهتي نايمه ع ظهرها قامت قربت منها وحسست بايديها ع وراكها وقالتلها امي ساميه: كبرتي يا هبه يا حبيبتي وخلاص دخلتك كمان انهارده هبه: انا خايفه يا ماما.. خايفه يوجعني.. وبتضم وراكها ع بعض امي سامية: متخافيش يابت ياعبيطه دا زي شكه الدبوس.. انتي بس اهدي كدا وسيبي اعصابك وامي مدت ايديها وفتح وراك هبه وبتحط ايديها ع كسها ولقته غرقاان سوايل من شهوتها.. راحت خبطاها براحه ع كسها وقالتلها.. ما انتي سايحه يابت اهوه وجاهزة وقامت امي مسكت رباط البرنس وفكته وقالتلي يالا اقلع وقلعت البرنس وزبي ظهر قدام امي مليان وكبير ومبطرخ ومدلدل ولسه موقفش.. قامت مسكاه بايديها وقالتلي ينيلك ياوااد كل دا.. انا مصدقتش هالتلك لما حكتلي انهارده.. اسمع ياواد انت بس تحط راس بتاعك دا ف اختك وتفتحها وبس.. اوعي تدخل كل دا جواها.. استني لما جرحها يخف شوية وابقي اتمتع باختك براختك وخليك حنين شوية عليها عشان تستحمل كل دا.. وطبعا عماله تكلمني وزبي ف ايديها عماله تلعب بيه وتقفش وتفعص فيه وزبي بدء يقف ونشف وهيا مستمرة دعك فيه لما لما وقف واتحجر ف ايديها.. وقالتلي قرب ياواد بتاعك كدا من اختك يالا وقربت زبي من كس اختي وامي مسكاه بايديها وعماله تحركه بين شفايف كس اختي لفوق وتحت وتدعك ذنبورها اووي براس زبي واختي اااه اااممم اااح وكسها بيهرج ميه شهوة قامت امي حطت راس زبي ع خرم كس اختي وبتحركه بشويش وبصتلي ف عنيها وغمزتلي عشان احط زبي ف كسها مرة واحده وافتحها.. وايديها التانية حطتها ف بزها وطلعت حته قماشه بيضا.. وانا طبعا سايب هبه اختي سايحه وفجاه زقيت زبي وبيدخل كس هبه وبدوس اووي وراس زبي بتاخد شرفها لجوة لغاية لما شرفها اتقطع وراس زبي دخلت كسها وهبه قامت صرخت وامي زغرطتت اووي وانا نزلت بجسمي فوق اختي وصدري ع صدرها ووشي قدام وشها ومثبت راس زبي بس ف كسها.. وببصلها وهيا مكرمشه وشها م الوجع والدموع نازله من عنيها علي جنب وشها لغاية ودنها.. وقولتلها مبرووك ياعروسه.. خلاص مبقتيش بنت.. وبوستها من شفايفها وزقيت زبي شوية كمان ودخل ربعه ف كسها وهيااا هبه:: ااااه ااااه اااي بيوجعني ياماما اووي اااه هئ هئ هئ هئ وبتعيط.. ااااه بتاعه كبير اووي ياماما اااه خليه يطلعه مش قادرة.. امي سامية: خبطني بايديها ع ظهري وقالتلي.. قووم ياواد من علي اختك وسيبها دلوقتي.. قووم مش هتقدر تستحمل بتاعك دا كله دلوقتي.. ياوااد قووم انت مصدقت دخلت ع اختك ياوااد.. قوم سيبها.. وقومت وبخرج زبي بشويش من كسها وهيا تشهق وامي ماسكه زبي وبتسحبه بشويش واول لما خرج من كس اختي لقيتها شهقت واتنهدت وامي راحت كابسه القماشه ع كسها واخدت كل الدم عليها لغاية لما خلت كسها معلهوش نقطه ددمم والقماشه بقت كلها ددمم كتيرر.. وبعد كدا مسكت زبي ومسحت كل الدم اللي عليه بالقماشه وقالتلي البس يالا واخرج وسيبني معاها.. وهرجت والبنات جريوا عليا وبيحضنوني وبيقولولي مبروك ياعريس.. وبنت خالتي حضنتني قووي وقالتلي قدام امها.. عقبال دخلتك عليا بقاا انا مش قادرة.. امها بصتلها وقالتلها متستعجليش يابت هيفتحك ويهدلك بتاعك ياختي الفاير دا.. وضحكت ولقيت الباب بيتفتح وامي خارجه واختي متسنده عليها ورجليها مفشخه ومش قادرة تمشي والبنات بصولها وقالولها مبرووك بقيتي مداام.. وهي بصتلهم وبصتلي بدلع وقالتلهم دا مفتري بتاعه كبير ووجعني.. وضحكوا من كلامها.. وخالتي قامت مع امي يسندو اختي للحمام وامي وخالتي قالتلي انا والبنات.. يالا يا ولااد روحوا بقا روحوا شقتي وبيتوا فيها لغاية لما نطمن ع هبه.. وخدها للحمام يقعدوها ف ميه دافيه ومطهر ف البانيو عشان الجرح.. ولقيت بنت خالتي بتقولي مش يالا بقااا عشان انا مستنية من بدري.. وخالتي بصت لبنتها وقالتلها يابت انتي مبتشبعيش.. بنت خالتي قالت لامها.. تؤ تؤ تؤ.. مش بشبع وعيزاه معايا كل شوية.. راحت بنت خالتي بصتلي وقالتلي بشرمطه مش يالا بينا بقاا ولقيت اختي سوسن قالتلها انا معاكي ياختي مش هسيبهولك لوحدك.. دا اخويا زي مهو اخوكي.. وضحكوا وانا قولتلهم يالا بينا.. قالولي هتنزل كدا بالبرنس.. قولتلهم اااه هنركب العربيه لغاية البيت.. ونزلت ومعايا دعاء اختي و بنت خالتي وسوسن اختي وبنت خالتي.. وركبنا العربية وروحنا شقه خالتي.. واول لما دخلنا وقفلنا الباب.. لقيت دعاء بتشدني ع اوضه نوم امها وبتقولي دعاء: بص بقااا مدام خلاص هنبات احنا التلاته يبقي نبات هنا ع سرير امي.. السرير كبير وهيكفينا احنا التلاته ودخلت معاها اوضه نوم امها ولقيتها ف ثانية فكتلي رباط الروب ونزلت ع ركبها تحت زبي وحطته ف بوقها ونازله فيه مص وسوسن واقفه قدامي وشفايفي ف شفايفها وخدت ايدي وحطتها ع بزازها وبقت بقفش وابوس سوسن ودعاء نازله مص ف زبي ولقيت سوسن سابتني ونزلت زقت دعاء وقالتلها.. اوعي سيبني انا كمان عاوزة امصله شوية.. ودعاء سابت زبي لسوسن وقامت وبصتلي وقالتلي.. طعم بتاعك حلو اووي من ددمم هبه وشهوتها.. حبيته اوووي.. ومسكت شفايفي بوس ب******.. ولقيت سوسن قامت هيا كمان وخدت الاتنين وايدي ع ظهرهم وروحنا للسرير ولقيت الاتنين ناموا ع وشهم روحت راكب فوق طيز دعاء وزبي اترشق ف خرم طيزها وهيا شهق.. سسسسه ممممم اااه اوووي اااه نيكني اووي.. اااه امتي بقا زبك دا يتدب ف كسي وانا نازل دب ف طيزها وهيا بتاان وطلعت زبي من طيزها وبدخله ف طيز سوسن.. لقيت دعاء قامت وقالت لسوسن نامي ع ظهرك وسوسن لفت وبقت ع ظهرها ودعاء رفعت رجل سوسن اووي لفوق ومسكت زبي حطته ف طيزها وزقتني اووي ودخل اووي ف طيزها.. وسوسن صرخت.. اااه براااحه اااي مش قادرة اااوف وقامت دعاء قعدت بكسها ع بوق سوسن وبقت بتفرك كسها اووس ف شفايف سوسن وتهيج وتقرص ف بزازها وزبي داخل طالع ف طيز سوسن ودعاء هجمت ع شفايفي بتاكها وبتفرك كسها ف بوق دعاء اووي ووقامت نزلت شهوتها ع بوق دعاء وانا نزلت لبني كله ف طيز سوسن.. ولقيت دعاء قامت بسرعه من ع سوسن وقلبتها بسرعه ع بطنها وفشخت طيازها بايديها وبقت بتلحس اللبن من طيز سوسن وتدخل لسانها جوه طيز سوسن وسون بتفرك ااه بس يابت اوعي بقاا لسانك بيوجعني اااه خرمي مولع مش قادرة.. اوعي كدا يابت.. ونضفت طيزها م اللبن وقامت مسكت زبي مصته ونضفته وقامت سوسن قالتلها.. بقا كدا يا وسخه طب انا هوريكي.. وجريت سوسن ع دعاء وعملت فيها زي ما دعاء عملت معاها ودعاء مكانتش بتقاوم خالص بس كانت بتضحك بدلع وشرمطه ورفعت رجلها وانا دخلت زبي وبقيت بنيك وهيا ااه اووي دب اووي اااه كمااان ااوووف لحم خرمي نااار من زبك اااه.. راحت سوسن قعدت بكسها ع وش دعاء وقامت دعاء بقت بتاكل كس سوسن اووي وتشد ف ذنبورها وتشفطه وسوسن ساحت روحت واخد شفايفها ف شفايفي وايدي بتفعص ف بزازها لغاية لما سوسن اترعشت ونزلت شهوتها ف بوق دعاء ودعاء بتشفط ف كسها وتبلع شوتها وانا نزلت ف طيز دعاء.. قامت سوسن من ع وش دعاء ودعاء لفت ع بطنها ف ثانية وفتحت طيازها يايدها وسوسن جريت ع كيزها تلحس اللبن منها زي ما دعاء عملتلها.. ودعااء اااه اووس يا سوسن اااه دخلي يابت لسان اووي جوة في لبن اااه العبي بلسانك ف خرمي.. لغاية لما الاتنين اتبسطوا واترمينا كلنا ع السرير وانا ف النص وكل واحده ف جنب وحاضنني ونايمين كلنا ملط وصحينا بدري عملنا تاني ونمنا تاني وصحينا قبل الظهر كدا وبنت خالتي قالتلي تعالي نعمل تاني قبل ما ننزل او خد يجي.. وسوسن بصتلها وقالتلها يخربيت هيجانك يابت انتي مبتشبعيش نيك. دعاء قالتبها ابدا ومش هيهدالي بال غير لما يكبس زبه دا كله ف كسي.. وطبعا مكستهم الاتنين ع السرير وخليت دعاء نايمه ع بطنها وسوسن عليها وطياز الاتنين قدامي واطلع زبي من كيز دي اخله ف طيز دي والاتنين اهاتهم ماليه البيت ولقينا خابتي فتحت الباب ودخلت من غير ما نحس وشافتني وانا فاشخ بنتها وبنت اختها ع سريها والاتنين بيتاوهوا زي الشراميط.. وقالتلنا.. ينيلكووا انتوا لسه مخلصتوش.. وبصتلي وقالتلي خلص ياخويا بقاا.. وقالت لبنتها وانتي يا وسخه مش قادرة خلاص تصبري.. وانا هيجت بصراحه من منظر خالتي وهيا بتبص عليا وانا بنيك بنتها وبنت اختها ع سريرها وخلاص هجيب روحت مطلع زبي والاتنين نزلوا ع الارض وفهموا وبقيت بحلب زبي ع وشهم وبزازهم وخالتي شايفه لبني بينزل ع وش وبزاز بنتها وبنت اختها وكمان بيلحسوا اللبن بلسانهم.. وبنت خابتي بقت بتدعك لبني ع بزازها وجسمها ووشها.. وامها قالتلها وحياة امك لدخله عليكي انهارده وافتحك يا وسخه.. ما انتي مش هتتلمي غير لما يدخل عليكي.. ولقيت دعاء قامت وحريت ع امها وحضنتها وقالتلها بجد ياماما.. هيفتحني انهاردة ويدخل عليا.. خالتي قالتلها ايوة ياروح امك كفاية كدا خرم طيزك بقا اوسع م الشارع.. اوعي كدا يابت هتوسخيلي العبايه لبن وانتي جسمك كله غرقان كدا.. وضحكنا وقولتلها يعني هتتفحي انهارده يا دودو.. قالتلها البسي جلبيه عليكي يابت ويالا تعالي ع بيت خالتك عشان انضفك واجهزك لعريسك .. وبنت خالتي ف ثانية لبست عباية ع جسمها الملط اللي كله لبن ونزلت هيا وخالتي وبقيت انا وسوسن لوحدنا قعدنا ع سرير وقعدنا نتكلم شوية والكلام جاب بعضه وافتكرنا سوا زمان والحب اللي بينا واندمجنا ف رومانسية وبوس رومانسي ونيكتها برومانسية ونزلت فطيزها وخلصت ولقيتها بتحضني اووي وبتقولي. سوسن: انا بجد مبسوطه اني ليك انت ف الاخر وهتبقي جوزي واخويا وكل حياتي.. وحطت راسها ع صدري وايدها حضاني وروحنا ف النوم وصحينا اخر النهار دخلت انا وهيا استحمينا سوا ولعبنا وضحكنا تحت الدش ولبسنا تاني وقولتلها يالا بقا عشان عندي دخلة تاني انهارده.. لقيتها وقفت وسرحت كدا.. قولتلها مالك.. قالتلي مفيش بس كل ما افتكر لما هتدخل عليا انا كمان بتبسط وبخاف ف نفس الوقت.. حضنتها وقولتلها من انهارده مفيش خوف تاني.. كفاية خوف بقاا.. احنا هنتبسط بس. وهيا حضنتني وقالتلي انا ببقي مبسوطه طول منا جنبك وف حضنك.. ونزلنا روحنا شقتنا ودخلنا ولقيت هبه اختي قاعده بقميص نوم وردي وشكله حلو اووي وشعرها وميكياجها ابقمر.. ودخلت قعدت جنبها وقولتلها اي القمر دا.. هبه: ااه ياخويا ما انت وجعت القمر ببتاعك وسيبتها وروحت ريحت نفسك مع الاتنين التانيين.. قولتلها مقدرش اوجعك يا قلبي وحضنتها.. وقالتلي بيوجعني اووي اووي من تحت مش قادرة اقعد.. قولتلها معلش يومين ويخف ونستعد بقا.. لقيتها اتكسفت وحطت وشها ف حضني.. وطبعا ف الاوضه اغاني وهيصه زي المرة اللي فاتت.. وامي وخالتي خرجوا وشوية لقيت بنت هالتي خارجه لابسه اندر وبرا بس وجزمه كعب وعامله شعرها وحاطه ميكب وشكلها زي نجمات البورنو.. شوفتها صفرت وقولتبها اي يابت الجمدان دا.. لقيتها جات عليا قدامهم وقالتلي طيب يالا بقااا انا مش قادرة ومستنيه اللحظه دي.. قامت خالتي قالتلها طيب يالا يابت هليه يفتحك يمكن كسك يبرد.. وضحكت وكلهم ضحكوا.. ودخلت اوضتي مع خالتي وبنتها ولقيت بنتها راحت ع السرير ونامت ع ظهرها ورفعت رجلها وقلعت الاندر وحدفته لامها وفشخت وراكها وفتحت كسها بايديها وقالتلي.. يالا بقااا افتحني مش قادر.. وروحت نحيتها وخالتي حنب بنتها وطلعت زبي وبمشية ع كسها وذنبورها وافرشها وكس دعاء عمال يجيب ميه شهوتها ومغرقها.. امها بصتلها وقالتلها انتي ولعتي يابت.. وقامت هالتي بصتلي وقالتلي دخله يالا وافتحا الهايجه دي.. روحت راشق زبي ف كسها ودخلت ربعه او اكتر شوية ف كسها وهيا صرخختت.. ااااه ااااه اااه اووووف يالهوووي.. وخالتي قالتلها مش كنتي هتموتي وتاخدية اهو حطه فيكي واتفتحتي ياختي.. وطلعت زبي وخلتي حطت القماشة وخدت شرف بنتها ونضف الدم من زبي بالقماشة وخرجت وخالتي زغرطت وخرجت مع بنتها ودخلتها الحمام وتعملها زي ما عملوا مع اختي.. واختي بصتلي وقالتلي اي فتحتها.. قولتلها اه خلاص.. قامت اختي بصت لسوسن وقالتلها عقبالك يابت انتي كمان.. وسوسن بصتلها واتكسفت وبصت ف الارض.. اختي قالتلها يابت انتي هتعملس مكسوفه عليا انا.. دا انا اكتر واحده عارفه كل حاجة ولا نسيتي.. قامت سوسن اتكسفت اكتر وقالتلها بس بقا ياهبه.. وامي خرجت من اوضتها وهيا مبسوطه وفرحانه وبتبصلي وتقولي امي ساميه: شد حيلك بقااا ياواد انت.. بقا معاك بنتين جاهزينلك.. هما يومين وعوزاك تقوم عليهم بقااا متسيبهومش غير حوامل هبه: بقولك اي يا ماما عوزاكي ف كلمه جوه.. تعالي اسنديني اقف احسن موجوعه اووي من تحت ولسه من تحت مش قادرة اقف امي راحت سندت اختي ومشيوا دخلوا الاوضه هبه: بقولك اي ياماما.. مش احمد اخويا فتحني وفتح اخته دعاء... طب اي رايك لو خلناه يدخل ع سوسن هيا كمان دلوقتي بالمرة عشان يبقي كلنا جهزناله.. وانتي عارفه انها هيا كمان عاوزة زيينا امي ساميه: تصدقي يابت فكره.. واهو انا وخالتك نقعد معاكو انتوا التلاته مره واحده لغاية لما جرحكوا يخف.. بدل ما كل مره نرجع نقعد مع واحده من اول وجديد.. خلاص خالتك هتخرج م الحمام وتجيب دعاء بنتها هنا ع السرير ترتاح وانتي خليكي جنبها وانا وخالتك هناخد البت سوسن ف اوضته وندخله عليها بالمره.. وامي سابت اختي ف الاوضه وخرجت وانا قاعد انا وسوسن سوا بنتكلم ونهزر ولقيت امي جايه علينا وبتبصلنا وبتضحك ولقينا خالتي خارجه م الحمام وسانده دعاء بنتها ودعاء ماشية مفشخه رجلها وبصتلها انا وسوسن وضحكنا عليها انا: اي يادودو مش كنتي هتموتي وادخله فيكي يابت ولا نسيتي.. دلوقتي بقاا كخ ولا اي…. وبغمزلها بعيني دعاء: اااه وقتها كان نفسي اووي بس لما دخل فيها واتفتحت حسيت بشطه ناار فيا مش قادرة يا رخم وخالتي قالتلها طب تعالي ياروح امك ارتاحي جوة جنب هبه.. متستعجليش ياختي كلها يويمن والجرح يدبل وانتي اللي تركبي علي بتاعه.. وضحكت وامي ضحكت وسوسن ابتسمت واتكسفت وبصت ف الارض.. وخالتي دخلت بنتها وخرجت.. ولقيت امي بتنده ع خالتي امي ساميه: بقولك اي يا ناديه ياختي.. تعالي عوزاكي ف كلمتين ف اوضه احمد وخالتي وامي دخلوا اوضتي وشوية لقيتهم خرجوا وندهوا ع سوسن وقالولها تعالي عايزينك.. وقامت سوسن دخلت مع خالتي اوضتي.. ولقيت امي جايه ناحيتي وبتقولي امي ساميه: بص ياواد انت دخلت ع دعاء بنت خالتك ودلوقتي هتدخل تاني ع سوسن وتفتحها.. خلينها بقااا نقعد معاهم مرة واحده لغاية لما يخفوا.. وسابتني ودخلت الاوضه.. وانا قعدت سارح شوية كدا وفوقت ع صوت امي واقفه ع باب اوضتي وبتقولي.. متقوم يا موكوس يابن الموكوسه خلص بقاا وخش ع البت وقومت ودخلت لقيت سوسن قاعده ع السرير ومقلعينها ملط وقاعده زي الخايفه او المخضوضه.. وقربت منها وقولتلها متخافيش يا حبيبتي.. اخيرا هتبقي بتاعتي انا زي ما كنتي بتحلمي.. وبقيت بحسس ع جسمها وامسك بزازها بحنيه وابوس ف شفايفها لغاية لما هديت وساحت معايا ونامت ع ظهرها وانا فوقيها ببوس فيها.. ولقيت خالتي وامي كل واحده مسكت رجل وفشخوها اووي وهيا لفت ايديها ع رقبتي وبتتاوة وتقولي براااحه برااحه عشان خاطري.. وانا بهديها وبمسح بايدي ع وشها واقولها براحه خالص يا قلبي ولقيت امي وخالتي قالولنا.. كفياكوا نحنحه بقااا.. ولقيت خالتي مدت ايدسها لزبي وحطت راس زبي ع فتحة كس سوسن وامي قالتلي يالا ياواد دخله.. ودخلت زبي بشويش ف كس سوسن وهيا بتتاوة لغاية لما زبي دخل وفتحتها وهيا اااه اااه بيوجع بيوجع اووي اااي.. لقيت امي بتزغرط وتقولي… يالا ياواد طلعه منها بقاا خليني اعرف اخد شرفها ع القماشة.. وطلعت زبي براحه ودمها خارج من كسها وامي كبست القماشه ع كسها ومسحت كل الدم.. وخالتي نادية قومت سوسن وسندتها لغاية الحمام وانا بقوم لقيت امي بتقولي.. استني ياولا.. تعالي انضفلك الدم اللي ع بتاعك دا.. وامي مسكت زبي وحطت القماشة عليه ونضفته وايديها نازله تقفيش ف زبي وصوابعها بتلعب ف بضاني.. بصتلها وقولتلها.. اي يا ساميه مخلاص الدم اتمسح.. اي هتفضلي تلعبي فيه كتير ولا اي.. اوعي يكون عجبك يا وليه.. وضحكت امي ساميه: بس ياواد اتلم انا امك بردوو.. بس تعرف ياوااد بتاعك دا يجنن اي مرا.. انا عرفت البنات كانوا سيبينك تركبهم ليه.. مهو الواحده لما تلاقي دكر كدا لايمكن تفرط فيه ابدا انا: اي يا ساميه مش مرتاحلك يا وليه.. اوعي تكوني انتي كمان عينك منه.. وبغمزلها امي ساميه: ينيلك واااد.. دا انت معاك ٣ بنات زي الورد.. بس سد انت عليهم الاول.. دول مش هيخلوا فيك نقطه ياوااد هيصفوك خالص.. وضحكت وسابتني وقامت وماشية وماسكه القميص بتاعها بايد مشلحاه ووراكها الملفوفه الملبن باينه وطيازها طالعه نازله وبتترج وخرجت وانا قومت لبست هدومي وخرجت ف الصاله وكانت امي وخالتي خارجين بسوسن م الحمام وماشية مفشخه هيا كمان وبصتلها وضحكت وخالتي دخلتها الاوضه جنب اخواتي وامي معايا ف الصاله وخالتي خرجت وبقيت انا وامي وخالتي واقفين امي: خلاص ياواد ارتحت لما فتحت التلاته كدا.. انا: لسه يا ساميه مرتحتش.. وبغمزلها امي: واي اللي هيريحك ياخويا بقاا.. وبتحط ايديها ف وسطها انا: اي يا ساميه مانتي عارفه انا بحطه وافتح وبس ومكملتش مع واحده ولا نزلتهم خالتي ناديه: بس ياواد بلا كلام فاضي.. دا انا شيفاك ف البيت عندي وانت ماسك دعاء بنتي وسوسن بنت اختي وهاريهم ومفضي عليهم لما غرقتهم.. هوا انت لسه فيك حيل تاني.. ينيلك واااد روحت قربت من خالتي وقولتلها.. دول لسه بنات صغيرة معندهومش خبره زيك يا جميل انت يابلدي يا مدور.. وروحت خابطها ع طيزها.. لقيت خالتي شهقت وامي بصتلنا وضحكت وقالتلي.. اااه يا وسخ.. انا مش مرتاحالك من ساعه لما كنت معاك حوة بتفتح البت سوسن خالتي ناديه: هوا عمل اي ياختي الوسخ دا امي ساميه: ياختي بمسح شرف البت سوسن من ع بتاعه والاقيه بيبصبصلي وبتاعه ياختي زي القرموط ف ايدي.. شوفتي الواد وبجاحته خالتي ناديه: اخص عليك ياواد بقااا تبص لامك كدا بردوو انا: اي ياهالتي انتي نسيتي لما دخلتي تصحيني عشان ادخل ع هبه وصحيت لقيتك ماسكه ف بتاعي وبتلعبي بيه بين ايدك خالتي: ياوسخ انا بس مكنتش مصدقه ان بتاعك قد كدا.. وبشاور ع ايديها لغاية كوعها انا: طيب وانتوا شوفتوه اهوه.. اي رايكوا بقاا فيه ياجوز ملبن انتوا الاتنين.. وضحكت وامي وخالتي قالولي بس ياوااد بطل كلامك دا.. وامي قالتلي.. هاااه هتعمل اي بقاا.. ارتاحلك يومين كدا عشان تستعد تدخل ع هبه وتجيبهم فيها.. عايزنها تحبل بقاا.. انا: انا لو عليا احبلكوا كلكوا يا مزز انتوا.. وضحكت وقولتلهم انا هرجع شقه خالتي ويومين كدا واجي وسايبهم وماشي وبصيت لخالتي وقولتلها انا: خالتي.. لو مش هتعبك بس ابقي هاتيلي اكل ف شقتك عشان انا هبقي لوحدي ومش عايز اكل من برا.. نفسي ف اكل بيتي من ايدك انتي يا قمر خالتي: بس كدا من عنيا يا جوز بنتي.. وضحكت وامي ضحكت وخبطت اختها بايديها ع كتفها ونزلت روحت شقه خالتي ودخلت ع سريرها ونممت ومحستش لغاااايه استنوني ف مغامرة جديدة الجزء العاشر وطبعا روحت ع شقه خالتي ودخلت قلعت هدومي ونمت بالبوكسر بس وروحتش ف النوم وحلمت اني واقف ف مكان كله ستات لابسه فرعوني وكلهم قاعدين حواليا ع ركبهم وانا بس اللي واقف ولقيت الملك جااي عليا وحط ايده ع كتفي وبيقولي الملك الفرعوني: لقد اصبحت زير نساء ياولي العهد.. وضحك انا: زير نساء اي بس.. وبعدين مين دوول.. انا معرفهمش الملك الفرعوني: انهم جواريك يا ولي العهد.. وانت تعرفهم جيدا.. انظر لهم وبصيت ف وش الستات دي والاقي خالتي وامي وهند ومي وفوفو وسوسو وام بيدو ود. مارينا ومارينا بنت اختها وبنت خالتي دعاء واختي سوسن بصيت للملك وقولتله.. دول انا عارفهم كلهم.. اي دا وامي وخالتي معاهم ليه ومالهم قاعدين كدا ليه معاهم الملك الفرعوني: الم اقل لك انك زير نساء.. انهم جواريك وطوع امرك ويمكنك مضاجعه اي امراءه منهم كيف تشاء انا: بس دي امي ودي خالتي.. ازاي انيكهم الملك الفرعوني: الم اقلك لك انهم جواريك يا ولي العهد.. اي امراءه تريدها سوف تكون لك.. ولكن شرط ان تكمل ما تبقي من العهد.. يجب ان تضع سائلك بداخل رحم اختك وتنجب انا: يعني انا ممكن انيك اي واحده واخلف منها.. يعني ممكن انيك امي او خالتي او اي واحده منهم واخلف منها المبك الفرعوني: ضاجع اي امراءه ترغب بها ولكن لا يكون لك نسل منهم.. نسلك سوف يكون من دمك فقط وغير ذلك لا.. هذا هوا شرط العهد انا: يعني انا هنيك امي وانيك خالتي ومش هيخلفوا مني.. بس هخلف من اخواتي بس الملك الفرعوني: نعم هو كذلك الامر انا: طيب انا عايز اتجوز واخلف زي اي شاب.. لو اتجوزت بعد العهد دا هخلف عادي الملك الفرعوني: لقد قلت لك من قبل.. لكن يكون لك نسل من غير دمك.. يجب ان تراعي ذلك جيدا انا: بصيتله اووي وبصيت ع منظر خالتي وامي وهما قاعدين ع الارض.. وقولتله بس انا مش هعرف انيكهم.. دي امي ودي خالتي الملك الفرعوني: لا عليك سوف يكون لك جاذبيه خاصه ولقيته بيبص ف عيني اووي.. وببص ف عينه ولقيتها زرقااااا وشفااافه زي لوون البحر.. وحسيت عينه بتنور ولقيت السلسله ف رقبتي بتعمل ذبذبات زي الكهربا ف جسمي وقومت م النوم مفزوع ع ذبذبات الكهربا دي وببص ع السلسله ولقيتها لازقه ف جلدي والخرزه اللي فيها بتنور وتطفي لغاية لما سكتت تاني وانا رميت دماغي تاني ونمت لغاية ما كنا تقريبا المغرب كدا.. وخالتي فتحت باب الشقه ودخلت بتنده عليا خالتي: انت ياواااد.. انت فيين.. انا جييت عشان اعملك لقمه تاكلها ودخلت بصت ف اوضتها لقتني نايم ع سريرها بالبوكسر بس وزبي واقف اووي وطالع م البوكسر لبرا.. وجاات جنبي وبتصحيني.. وانا فتحت عيني كدا وبشوف انا لسه ف الحلم ولا ف الواقع.. ولقيت خالتي قاعده جنبي ع السرير وقلعت الطرحه وقاعده بشعرها وعملاه حكحه ورافع العبايه لفوق ركبتها وقاعده تانية رجل ع سرير ورجل ف الارض ووراكها باينه بيضا وملفوفه وبتبصلي وتبص لزبي وترجع تبصلي وتقولي خالتي: متقوم ياولا كفاياك نووم بقااا.. اي مالك مهدود كدا.. اومال لما البنات يخفوا ويجهزولك بقاا هتسد عليهم ازاي يادكر.. قوم ياوااد كدا عقبال ما اعملك لقمه تسندك يا منيل وقامت وماشية وببص بعيني علي طيزها اللي زي الجيلي طالعه نازله وبتتهز وتحدف شمال ويمين ولفوق ولتحت.. وحسيت زبي بيسخن اكتر.. وقومت بتمطع وبفوق وقومت من ع سرير وخرجت للصاله ولقيت عبايه خالتي مرميه ع كرسي.. قولت ف دماغي يمكن قلعتها وقاعده بلبس البيت ودي شقتها بردوو.. ورايح للحمام وسمعت صوتها ف المطبخ بتغني وتندن كدا روحت داخل براحه للمطبخ ولقيتها واقفه مدياني ظهرها ولابسه قميص نوم بيتي حملات لغاية فوق الركبه كدا وطيازها قافشه اووي فيها ومرسومه.. روحت مقرب منها براحه ولازق فيها اووي وزبي بقاا غاطس ف لحم طيازها الملبن اللي زبي غرس فيه من طريانه ولفيت ايدي تحت بزازها كدا ع بطنها ورقبتي ع كتفها وقولتلها انا: دا اي الروقان دا كله يا نونااا.. دا مزاجك عالي اووي خالتي: اتخضت لما لمستها كدا.. يووة خضتني يا وااد مش تعمل حس ولا حاجة.. وبعدين اه رايقه ومزاجي رايق عشان كل حاجة ماشية زي الفل.. وبعدين متبسطتش ليه وانا بعمل بايدي اكل عشان اغذي جوز بنتي.. وضحكت بمرقعه كدا انا: بنتك اي بس يا منجاية انتي.. متيجي اتجوزك انتي بدل بنتك وضحكت خالتي: بس ياولا اختشي.. انا كبيرة عليك.. كفاية عليك البت.. بس انت تقدر عليها ياخويا روحت لازق زبي اووي بين طيازها وقفشت بايدي ف لحم بطنها الطري وقولتلها انا: بنتك اي بس يا بطل انتي.. دي جنبك ولا حاجة.. دا انتي احلي واجمد منها خالتي: حست بزبي اللي دخل بين طيازها.. وخدت نفس كدا.. وقالتلي.. ياواد ابعد عني كدا متلزئش فيا اووي كدا.. ياوااد ابعد بتاعك اللي عامل زي الماسورة دا ولفت وشها ليا ولقيت بزازها قدام عيني طالعين اووي وكبار وعيني رشقت ف بزازها.. لقيتها بترفع وشي بايديها لوشها وتقولي انا هنا ياوااد مش تحت.. وضحكت انا: تحت ولا فوق مهو كله انتي بردوو وضحكت خالتي: متخافش ياواد دعاء بنتي بردوو هتبقي زيي كدا.. دي نسخه مني وانا صغيره انا: ياااه انتي كنتي زيها كدا وانتي ف سنها خالتي: كلها انا ياوااد.. وبعدين قولي بقااا.. هوا انت بتنام مع بنتي من امتي بصراحه انا: مش هقولك هسيبه ياكلك كدا خالتي: ضحكت بلبونه.. هوا اي دا ياوااد اللي هتسيبه ياكلني.. دا انت كنت ف جره وطلعت لبره انا: مخك ياخالتي اللي هسيبه ياكلك.. وغمزتلها.. وقولتلها عشان جعان.. لما تعلمي الاكل هبقي اقولك وسيبتها وضحكت.. وانا خارج روحت خابطها ع طيزها واترجت وقولتلها ملبن اووي وضحكت وخرجت خالتي: ضحكت وقالتلي امشي يا وسخ عقبال لما اشوحلك شوية كبده جملي يشدوك شويه ويغذوك وخرجت قعدت الصاله شوية ولقيت خالتي جايه ف ايديها طبقين وحطتهم ع ترابيزة وراحت جابت العيش وطبق سلطه وجات حطتهم.. وقالتلي.. يالا كل يا حبيبي وغذي نفسك بقاا قولتلها طب متاكليني انتي بايدك بقااا الحلوين دوول وضحكت.. قامت بصتلي وقالتلي.. بطل مياصه وكل بقااا.. قولتلها طب كلي معايا بقااا مبحبش اكل لوحدي.. قامت قعدت جنبي ولازقه فيا بلحمها الملبن.. وقالتلي.. يالا ياسيدي اديني قعدت جنبك اهووه عشان تاكل.. يالا مد ايدك بقااا وكل.. وانا باكل وهيا بتاكل.. بس انا باكل براحه اووي ومش مركز مع الاكل اكتر منا مركز معاها ومع جسمها الطري اووي اللي لازق ف جسمي وعيني رايحه جايه ع وراكها البيضا قشطه ودراعاتها الملفوفه وزبي ييقف ويشد اووي اووي وسااارح ف الحلم اللي حلمته وبكلم نفسي ف دماغي.. معقووول.. طبب ازاااي بس.. هوا بعد كل اللي حصلي ف حياتي دا ممكن كمان انيك خالتي.. لاااا لاااا انا اكيد بخرف.. مش معني ان الكلام بيني وبينها بقاا ع المكشوف وعلاقتي ببنتها بقت بعلمها يبقي انيكهااا.. لااا.. وفوقت فجاه ع ايد خالتي بتحط حته كبده كبيرة ف بوقي وتقولي مالك ياواااد مبتاكلش ليه هوا انت هتعمل فيها مكسوف.. كل كدا وغذي نفسك دا انت قدامك مجهوود كبير مستنيك.. وفتحت بوقي واخدت حته الكبده ف بوقي وعضيت صوابعها براحه كدا قامت قالت بمنيكه.. ااااااي حاسب ياواد هتاكل صوابعي.. قولتلها صوابعك طعمها يجنن.. متيجي اكلك انتي بدل الكبده انتي اطعم منها وضحكت.. قالتلي كل ياروح امك انت بقيت شقي ياواااد ويتخااف منك.. ولفت وبصتلي وقالتلي مش هتقولي صحيح بقاا بس بجد متخبيش عليا حاجة.. هو انت بتنام مع بنتي من امتي.. قولتلها ما انتي عارفه كل حاجة ولا نسيتي.. قالتلي لا ياخويا انا اعرف بس يووم لما كنت انا وامك تحت عند البت جارتكو وهيا معاك فوق ونزلت وماشية مفشخه وانا فهمت علطول انك اكيد عملتلها حاجة وندهت ع امك وشافتها نازله كدا وقلنا اكيد كنتوا بتتبسطوا سوا بس. يعني بتبوسوا بعض ولتقفشلها وفرشتلها وبصؤاحه انا وامك اتبسطنا انك انت وهيا دخلتو سوا ف بدايه علاقه وقولنا الموضوع بعد كدا هيبقي سهل انا: يعني يا خالتي لو كونت فتحت بنتك وقتها مكونتيش هتعترضي خالتي: بص طبعا بالنسبة للي احنا فيه دا اكيد مكنتش هعترض بس كانت هتبقي دي فرصه نمسكها عليك ونخليك تنفذ كل اللي بيحصل دلوقتي.. بس وقتها كنا هنخليك تعمله غصب عنك وكنا هنفاتحك ف الموضوع بعد ما يحصل.. بس انت طلعت عاقل ياوااد وعرفت تبسطتها وتريحها ع الاخر من غير ما تفتحها.. بس بردوو مقولتيليش بتنام مع بنتي من امتى انا: اي ياخالتي انتي نسيتي لما اتجمعنا كلنا ف الاول لما قبلت وجيت اقولكم شرطي اني هنام معاهم كلهم وهما خرجوا م الاوضه قالوا موافقين وكمان قالوا ان مش اول مرة انام معاهم خالتي: ياااواد عارفه كل دا.. بس عايزة افهم حصل من امتي دا وازاي انا: بصي يا خالتي.. فاكرة زمان لما كنا ف السلسله الاولي وطلعنا كلنا مصيف مع خالي.. خالتي: خبطتني بايديها ع رجلي جنب زبي كدا وقالتلي.. قصدك ابوك مش خالك.. ما خلاص بقااا انا: ايوة ايوة وقتها كنت فاكر انه لسه خالي يعني.. هوا بقا الموضوع بدء ف المصيف دا ودخلت ع بنتك وفتحتها من ورا ومن وقتها هيا بقت بتجري ورايا وعوزاني راكب عليها كل شوية.. بنتك دي فايرة اووي ياخالتي مبتشبعش خالص خالتي: ضحكت.. وقالتلي.. ينيلكو دا وقتها كنتوا لسه مكبرتوش.. وانا فكراكو لسه عيال وانتوا هاريين بعض.. وبعدين مالها البت.. فايرة وقايدة وعايزة دكر.. وانا قولت محدش هيبردها غيرك.. انت ياواد بصراحه عجبتني وانت هاددها ومشبعها.. دي بنتي وانا عرفاها وعارفه انها مش هتتبسط غير مع دكر زيك.. دا انت طلعت مش سهل ياوااد.. بس عجبتني بصراحه وخلصنا اكل ووشالت الاطباق وجات قالتلي.. انا هروح بقاا لامك عشان قاعده مع ٣ بنات لوحدها انا: طب ياخالتي روحي شوفيهم وتيجي تباتي معايا بدل ما انا هبات لوحدي خالتي: ليه خايف حد يخطفك ولا اي وضحكت انا: لا ياخالتي انا عايز انام ف حضنك انهارده خالتى: بصتلي اووي.. ولاااا اتلم هااااه.. مش بقولك مبقتش سهل وبقا يتخاف منك.. ولبست عبايتها وراحت فتحت الباب وخارجه انا: ندهت عليها.. خااااالتتتتي.. انا مش هنام غير لما تيجي ومستنيكي.. وغمزتلها بصتلي خالتي بسهوكه كدا وقالتلي.. طيب هروح اشوفهم واطمن عليهم وساعتين واجي تاني لما اشوف اخرتها معاك يابن اختي.. وضحكت وخرجت قفلت الباب وراها وانا قاعد لوحدي وقولت البس وانزل اتمشي شوية واجي تكون هيا رجعت.. ولبست ونزلت اتمشيت ولقيتني رايح عند صيدليه د. مارينا.. ودخلت لقيتها وشافتني ابتسمت اووي وقالتلي د. مارينا: ياااه عاش من شافك.. انت نسيتني خلاص انا: هو انا اقدر انسي روحي بردوو د. مارينا: يالهوي لسه كلامك كله بكش زي ما انت.. بس بحب كلامك بردوو انا: وانا بحبك انتي يا ملكه جمال الكون د. مارينا: اتكسفت وبصت للارض.. وقالتلي طب قولي جااي ليه بقااا انا: بصراحه انا جاي عشان سبب مهم اووي.. بصراحه لقيت قلبي بيوجعني اووي اووي.. روحت ماسك ايديها وحاططتها ع صدري فوق قلبي… حتي شووفي د. مارينا: بتبص ف عيني اووي وايديها ع صدري.. وبتقولي سلامة قلبك يا روحي انا: خلاص قلبي خف لما روحي لمسته بايدها الحلوة.. ورحت بايس كف ايديها برومانسية وهيا اتنهدت وشالت ايديها برااحه وقالتلي.. بسس بقااا مش هينفع هنا.. حد يدخل فجاه وسشوفنا كدا يقول اي قولتلها هيقول اتنين بيحبو بعض وهيتجوزو لقيت وشها احمر واتكسفت وبصت للارض.. وقالتلي بس بقاا يا مجنون.. قولتلها مجنون بجمالك وحلاوتك اللي مبشوفش غيرهم يا حبيبتي.. قالتلي طيب خلي الكلام الحلو بتاعك دا لما نبقي لوحدنا.. قولتلها طيب انا عايز استشيرك ف حاجة.. قالتلي اي.. قولتلها ليا صاحبي متجوز ٣ وبصراحه كدا عايزله حاجة تخليه يفضل شغال مع التلاته وميضعفش وكمان عايز حاجة تخلي انتاج الحيوانات المنوية شغاال بوفرة عشان الحمل وكدا.. بصتلي وقالتلي يالهووي ٣.. دا عايزله معجزة بقاا وضحكت برقه ودلع زي عادتها.. وقالتلي بص انا جاتلي حاجات مستوردة بس اي م الاخر بقاا وكنت شيلاها عشان هبيعها بسعر حلو بس مدام انت اللي جيتلي مش خسارة فيك… ودخلت جابتلي حبايه لونها ابيض اوووي.. وحبايه تاني برتقالي.. وقالتلي خليه ياخد دوول وهيدعيلك.. قولتلها وانا هعرف منه واجي ادعيلك بقاا.. وضحكت واخدت منها الحبايتين.. وقربت من ودنها وقولتلها نفسي اطلع انا وانتي لوحدنا كدا يومين نغير جوو عشان انتي وحشتيني اووي.. قامت اتكسفت ووشها احمر تاني ووقالتلي وانت بصراحه وحشتني.. خليني اظبط كدا وهبلغك امتي هبقي فاضيه ونسافر يومين.. بس تبقي مؤدب.. بصيتلها وضحمت وقولتلها دا انا هبقي مؤدب ع الاخر.. وسلمت عليها ومشيت.. خرجت ع سوبر ماركت اشتريت ازاة مية ورفعت الحبيتين واتمشيت لغاية بيت خالتي وطلعت ودخلت وهيا لسه مجاتش وانا دخلت اوضه خالتي وفتحت دولابها وبقيت بقلب ف قمصان نومها واتفرج عليهم وطلعت قميص لانجيري شبك بيتفل بكباسين من عند الكس وحماله فتله وكله شبك بس.. ودخلت اوضه دعاء بنتها وفتحت دولابها وبقيت بقلب بردوو ف قمصانها وسنتيانتها وطلعت قميص زيه بس اصغر شوية ف الحجم وخدته وحطيت القميصين جنب بعض ع السرير وببصلهم وسيبتهم ع سرير خالتي وخرجت قولت اقف ف البلكونه شوية استناها لما تيجي.. ووقفت ف البلكونه شوية اشم هوا ومفعول البرشامتين اشتغل وبقيت حاسس بضاني بتتنفخ وتتقل وزبي بيسخن وبيقف.. وانا واقف حسيت ميه بتنقط ع راسي وفكرت نطرة.. مديت ايدي لبرة شوية ومفيش اي نطرة.. حسست ع شعري لقيت ميه.. برفع وشي لفوق وابص واول لما رفعت وشي لقيت حاجة مبلوله نزلت ع وشي.. مسكتها بايدي وشيلتها من ع وشي وببص لقيت واحده ف الدور الي فوق خالتي وحطت ايديها ع خدها وفتحت بوقها وقالتلي معلش حقك عليا الهدوم وقعت من ايدي وانا بنشر.. مسكت اللي وقع عليا وبفرده ولقيته اندر.. وفردته وبصيتله وفرفعت وشي وببصلها لقيتها بتحط ايديها ع وشها وتخبي وشها م الكسوف.. ضحكت وقولتلها ولا يهمك.. تحبي تنزلي تاخدية ولا تحبي اطلع اديهولك.. لقيتها تنحت وقالتلي هااااه.. ااااا لاااا استني.. ودخلت وخرجت ونزلت سبت وقالتلي حطه ف السبت.. وقبل ما احطه روخت فردته تاني وبصيتله ورفعت وشي وبصيتلها وحطيت الاندر ف السبت وهيا شدت السبت بسرعه ودخلت ومخرجتش تاني.. وشوية لمحت خالتي جايه ع البيت ودخلت.. روخت داخل م البلكونه وقاعد ف الصاله وهيا فتحت الباب ودخلت.. وقولتلها اي كل دا اتاخرتي عليا كل دا ليه.. قالتلي كنت بقعد البنات ف ميه دافيه بمطهر وبحط مرهم مضاد حيوي للبنات عشان جرحم ع بكرا بكتير يكون لم وبعد بكرا تعيش بقا براحتك معاهم يا بطل وغمزتلي.. قولتلها طيب ومين فيهم اللي هتخف بسرعه بقااا وغمزتلها.. قالتلي بص هما كلهم اخرهم بكرا بس انت هتبدء باختك اكيد عشان اتفاق العهد وكمان اتفتحت قبلهم.. وبعدين انا جاية وشيفاك واقف ف البلكونه.. اي زهقت م القعده لوحدك ولا اي.. قولتلها اااه زهقت.. قالتلي منا كنت خاسه انك مبتحبش القعده لوحدك وعشان كدا جيت اقعد معاك وابيت هنا وامشي الصبح.. قولتلها صحيح هوا مين الناس اللي ساكنين فوقيكي.. قالتلي دي ام ايمان.. اشمعني.. قولتلها مفيش بس وانا واقف مستنيكي وكان حد بينشر غسيل والميه نقطت عليا وببص لقيت غسيل وقع ع وشي وضحكت وخالتي ضحكت.. قالتلي اااه دي تلاقيها ايمان.. اصل ام ايمان مبقتش قادرة ع شغل البيت وكبرت خلاص وايمان بنتها من ساعة لما اتجوزت بقت بتيجي كل يومين كدا لامها بتغسلها الغسيل وتعملها الشقه والاكل.. وترجع تشوف بيتها وعلي كدا بين امها وبيت جوزها وساعات بطلعلها انا او بنتي دعاء لما ايمان بنتها مبتبقاش عندها .. قولتلها ليه هيا معندهاش عيال تاني.. قالتلي لا معندهاش غير ايمان بس.. وابو ايمان مات وايمان دي كانت لسه ف ابتدائي.. وام ايمان رفضت تتجوز وعاشت وربت ايمان لغاية لما جوزتها والبت مش سايبة امها.. وقالتلي انا هدخل اغير هدومي واجيلك.. وسابتني ودخلت اوضتها ولقيتها خارجه تاني وماسكه ف ايديها الاتنين لانجيري وبتقولي اي دا ياوااد واي اللي طلعهم م الدولاب.. قولتلها اكييد عفريت وضحكت.. بصتلي قووي وقالتلي مفيش عفريت غيرك.. انت ياوااد فتحت دولابي وقلبت ف هدومي وكمان دولاب البت وكمان خرجتهم م الدولاب.. اي ياوااد اشمعني دوول يعني.. قولتلها ابدا كنت زهقان قومت اتفرج ع هدومكوو واستغىبت لما لقيت عندك انتي ودعاء نفس الانجيري.. قالتلي دااا دعاء جبتهولي ف عيد الام وجابت دا لنفسها عشان تحطه ف جهازها.. لو عاجبك اووي كدا هخليها تلبسهولك بكرا لما تروحلها.. قولتلها طب وبتاعك انتي.. بصتلي ورفعت حاجبها وقالتلي اتلم ياوسخ واصبر كلها سواد الليل وبكرا تروح لهم وقدامك ال٣ بنات وانت شطارتك معاهم بقااا وضحكت.. قولتلها طب وانا هفضل سواد الليل كدا يعني.. قالتلي اااه يا روح خالتك.. خليك كدا محوشهم لغاية بكرا وابقي فضيهم جوا البنات وضحكت.. قولتلها بس انا عاجبني بتاعك اووي وعايز اشوفه عليكي.. ضحكت وخدتهم ف ايديها ودخلت اوضتها وهيا داخله بتقولي بقيت وسخ اووي يخربيتك.. ودخلت اوضتها وخرجت لابسه قميص بيتي حملات فتله وقصير لفوق الركبه وماسك عليها ولامه شعرها ديل حصان وخرجت قعدت جنبي ووراكها بانت مليانه ومربربه وبيضا اشطا ونضيفه اووي وبتلمع.. وبصيت لوراكها اووي وهيا خدت بالها وقالتي.. عينك يا واااد.. اي عينك هتطلع ع وراكي. اتلم احسنلك.. قولتلها ما انتي بطل بصراحه وانا راجل ومعذور وضحكت.. وهيا قالتلي بكرا يا واااد هنشوف الراجل المعذور دا هيعمل اي مع ال٣ بنات.. بس انت تقوم بيهم.. قولتلها اقوم بيهم وقوم باللي جابتهم كمان وضحكت وهيا بصتلي وبرقت وفتحت بوقها واتصدمت من كلمتي وقالتلي لاااا انا اقووم من جنبك واسيبك وادخل انام احسن انت يتخااف منك.. وسابتني ودخلت اوضتها وانا قاعد بضحك ع كلامنا وقعدت شوية افتكرت ايمان وشكلها البسيط وكانت بنت عادية بس ملامحها حلوة وقمحيه شوية مش بيضه.. وزهقت قولت ادخل اوضه دعاء انام فيها.. ودخلت ع سريرها وقعدت اتقلب يمين وشمال ومش جايلي نووم والحبايتين شغالين وبضاني هتضرب من كتر ما هيا بقت معبيه اووي وعايز افضي لبني وزبي واجعني وعايز احطه ف اي كس.. وقومت من ع سرير وخرجت وروحت اوضه خالتي وخبطت عليها وهيا ايووة عااايز اااي.. قولتلها مش عارف انام.. مش متعود انام لوحدي.. وفتحت ودخلت.. ولقيتها نايمه ع وشها وتانية رجل وطيازها عاليه ومأنبرة اووي وعريضه ووراكها مليانه ومدورة وشوفت كدا وانا تعبان اصلا وخلاص هاين علينا انط ع خالتي.. لقيتها اتعدلت وقالتلي عايز اااي.. قولتلها خليني انام جنبك طيب.. بصتلي ونزلت بعنيها وبصت لزبي الهايج وبصت ف عيني وقالتلي بس تنام باااادب هااااه.. قولتلها حاضر.. ونمت جنبها وهيا مدياني ظهرها وطيزها قدامي وكل شوية اقرب منها وزبي يلزق ف طيزها لغاية لما ربع زبي بقاا واخد جلابيتها وداخل بين طيازها وحسيت بطيازها بتقفل اووي ع زبي ولقيتها مدت ايديها لزبي ومسكته اووي وقفشاه بايديها وعامله انها بتشيله من طيزها وهيا بتحكه بين طيازها لفوق وتحت وبتقولي ياااواااد ابعد بتاعك اللي راشق فيااا دااا وابعد عني كدااا واتلم شوية.. وانا فضلت كدا لغاية لما زهقت وروحت ف النوم وهيا نامت وصحيت الصبح بدري وخالتي نايمه ولقتني لازق اووي ف ظهرها وزبي كله بين طيازها وايدي ع بزازها وبصيت ع وشها لقيتها نايمممه.. قولت يمكن انا لزقت فيها وهيا نايمه ومش حاسه.. وقومت براحه من جنبها وقومت اخدت دش وقولت انزل اجيب فطار واطلع.. ولسه بفتح باب الشقه ولقيت ايمان ف وشي نازله من شقه امها وبصينا لبعض ثواني وهيا ابتسمت بكسوف كدا وانا ابتسمتلها وقولتلها.. صباح الخير ايمان: صباح النور.. معلش انا اسفه الغسيل وقع من ايدي غصب عني انا: ولا يهمك محصلش حاجة.. بس هيا دي هدوم مين اللي وقعت عليا ايمان: دي هدومي انا.. وبعدين انت مين.. انا اعرف طنط ودعاء بس انا: انا ابن اختها وجاي عندها يومين كدا عشان من حسن حظي اتعرف عليكي ايمان: اتسكفت شوية وقالتلي.. الشرف ليا انا.. استاذن بقاا عشان اتاخرت وسابتني ونزلت وانا واقف مكاني وعيني عليها وهيا نازله السلم.. وايمان نازله بصت وراها وبصت عليا ولقتني واقف ببصبها وبصت وابتسمت ولفت وشها وكملت نزول.. وانا واقف سمعت صوت خالتي بتقولي انت يا وااد ياااحممممد.. رديت عليها وقولتلها انا هنا.. قالتلي اي روحت فين.. قولتلها كنت نازل اجيب فطار عشان نفطر سوا.. قالتلي لااا احنا هنفطر عند امك مستنيانا.. استني هلبس وننزل نروح لامك سوا.. ولبست العبايه ونزلنا من شقتها وخارجين ع الشارع عشان نركب ولقيت ايمان واقفة مستنية تركب وافت خالتي وخالتي شافتها وسبموا ع بعض وبوس واحضان خالتي: ازيك يا ايمان عامله اي يابنتي ايمان: كويسه يا طنط.. انتي عامله اي ودعاء عامله اي خالتي: كويسين يا حبيبتي..وحطت ايديها ع بطن ايمان وقالتلها..اي يا ايمان لسه مفيش حاجة جاية ف السكه ايمان: لسه يا طنط.. ادعيلي خالتي: يديكي ويراضيكي يا حبيبتي ولقينا توك توك جاي وشاورتله وخابتي ركبت وطيازها واخده نص التوك توك وايمان ركبت جنبها ومبقاش فيه مكان ليا.. وقولتلهم خلاص امشوا انتوا بقاا وانا هاجي وراكواا.. لقيت ايمان بصتلي وقالت لا تعالي انت اركب مع طنط وانا هركب واحد تاني.. روحت قربت منها وقولتلها ميصحش طبعا تقفي لوحدك.. بصتلي قووي ولزقت ف حالتي شوية وبقاا جنبها مكان صغير يادوب احط فيه رجل بس.. وقالتلي تعالي اقعد ف ي مكان اهوه.. ودخلت حطيت رجل بس وبقيت قاعد بجنب وكاني راكب ع ايمان بوشي وجسمي ف جنبها وحسيت بحلاوة لحمها الطري المستخبي تحت هدومها وطبعا مع المطبات بقيت بدقر بزبي ف وركها وهيا معرفش حاسه وعامله عبيطه وبتتكلم مع خالتي.. بس اكيد حاسه بزبي مهو كان واقف بصراحه.. وجه بيتنا ونزلت انا وخالتي وحاسبت التوكتوك وقولتله يوصلها لغاية مكانها وقولتلها متحاسبش وبصتلها وقولتلها فرصه سعيده واكيد مش اخر مرة وهيا بصتلي باعجاب كدا وقالتلي اكييد هشوفك لما تيجي لطنط.. والتوكتوك مشي وانا اخدت خالتي وماشيين طالعين بيتنا وقولت لخالتي انا: هيا متجوزة بقالها كتير ولا اي خالتي: ااه بقالها سنتين ونص انا: ياااه ولسه محملتش ليه خالتي: اصل عندها شوية مشاكل ف المبايض ومانعه الحمل ومش سايبه دكتور الا وراحوله ولسه مستنيه نصيبها انا: بس شكلها طيبه اووي ايمان دي ياخالتي خالتي: دي محدش كان بيسمعلها حس ومتربية اووي وكنا طلعنا قدام الشقه وطلعت مفاتيحي وفتحت الباب ودخلت انا وخالتي ولقينا البنات بيحضروا الفطار وبيحطوة وامي معاهم وطبعا كانوا احسن م الاول وبيتحركوا كويس ف الشقه ولابسين قمصان نوم واول لما دخلت جريوا عليا وحضنوني وبقوا بيبوسوا فيا ودخلت لافف ايدي عليهم وأنا وسطيهم وقعدت ف النص بينهم وخالتي وامي قدامنا وقعدنا نفطر وكل واحده تحط لقمه شكل ف بوقي واللي تحطلي بيضه مسلوقه ف بوقي واللي تغمس عسل ابيض وتحطلي ف بوقي وكاني شهريار.. واكلت وشبعت وقومت قعدت ع الكنبه عقبال لما يشيلوا الاكل.. ولقيت امي دخلت المطبخ وخارجه معاها ٤ شوبات لبن وادتني واحد وادت كل بنت واحد وقالتلنا دا لبن بعسل ابيض اشربوه عشان يقويكوو.. وشربناه وخلصنا وقعدنا نتكلم ونهزر كلنا ونضحك وبعد كدا امي بصت لينا وبصت لاختي وقالتلنا مش يالا بقااا.. اختي بصتلها بكسوف وقالتلها اي يا ماماا بقااا.. روحت قايم وشايل اختي ع ايدي وهيا حاطه وشها ف حضني وايديها حوالين رقبتي ودخلت اوضتها وحطيتها ع سرير وقلعت هدومي ف ثانية وبقيت ملط وزبي حالته حاله وبصاني منفوخه ومليانه ومدلدله مت تقلها ونمت جنبها ع سرير وقولتلها انا: اخييرا يا حبيبتي.. اخيراا هعمل اللي كنا نفسنا انا وانتي فيه من زمان.. ياااه ياهبه انا مش مصدق اني هنيكك من كسك هبه: اتكسفت ورمت نفسها عليا ووشها ف صدري وخبطني برقه ع صدري بايدها وقالتلي.. بسس بقاا ياحمد بتكسف روحت رافع وشها لوشي وبصيت ف عنيها وروحت حاطط شفايفي ع شفايفها وبقيت ببوسها برومانسية اووي وايدي ماشيه بتحسس ع دراعاتها وجسمها وبزازها.. وهياا بتتنهد وبتضم ف وراكها وفضلنا كدا لغاية لما لقيتها خلاص استوت ونامت ع ظهرها وانا نمت فوقيها وبقيت بحرك زبي بين شفايف كسها.. وكسها بقااا حنفيه ميه مفتوحه وعمال ينزل افرازات شهوتها وحطيت راس زبي ع فتحه كسها ودخلت راسه وهيا صرخت وقالت هبه: ااه براحه عليا ياحمد.. ااه اممم.. ااح وانا بدخل ف زبي شوية شوية وهيا بتان وتتوجع وبقت تقوول.. اااه براحه ياحمممد اااه متخلوش كله كداا.. اااه ااي اااي اااه اممم اااه براحه متعملش قووي اااي اااي اااه ياماماااا اااه يامااا.. وبقت بتنده وهيا بتتاوة ع امي.. اااه ياماماااا اااه الحقيننني اااه بيوجعننننني هئ هئ هئ هئ وامي دخلت علينا وانا نايم فوق اختي وهيا فاشخه وىاكها ووسطي بين وراكها وزبي نازل دك ف كسها وهيااا مش قادرة.. وقالتلها امي.. اي يابنت الموكوسه مالك بتصوتي ليه وبتندهي ليه.. متتمتعي يابت.. وقامت فاتحه رجلين اختي اكتر بايديها عشان انيك اكتر فيها واختي بتصووت اااه اااه قوميه ياماما من عليااا اااه بتاعه بيوجعني اووي اااي اااي ااه بيعملي اووي ااي.. روخت انا رافع رجليها الاتنين لفوق وضاممهم ع بعض وزبي ف كسها.. وبصيت لامي وقولتلها امسكيلي رجلها بقاا.. وامي بقا عن راس اختي وشاده رجليها عليها وانا قافشها من وراكها ونازل ترزيع ف كسها وهيا مش مبطله صريخ وصويت لغاي لما قربت انزل.. وامي لاحظت وقليتها شدت رجلين اختي اووي عليها لدرجه ان طيز اختي اترفعت لفوق ورجلها بقت قدام وشها وامي مسكاها اووي وقالتلي انت هتجيبهم ياحمد.. قولتلها اااااه.. قالتلي طب حطهم كلهم جواها.. وانا لزقت زبي للاخر ف كس اختي وهيا صوتت ااااه اااه لااا جووه اووي اااي ااه ولقيت حنفيه لبن اتفتحت ف كس اختي واللبن بقاا نازل من زبي جوه رحمها ع طوول وهياااا اااه يااااح يااااح بيحرق اااه بيلسع ياماما ااااه سخن اووي اااه كفايه كفاية انا اتمليت اااه قووم بقاااا قوميه ياماما مش قادرة كفاية.. لغاية لما هديت.. وامي قالتلي متطلعش بتاعك مرة واحده.. اصبر وطلعه بشويش عشان يستقر لبنك فيها وتحبل.. اختي قالتلها ياماما خلااص بقااا دا نزلهم كلهم جوه خالص اووي وكتيرر اووي انا حاسه بيهم كتيرر.. وبسحب زبي بشويش لغاية لماخرجته من كس اختي وامي حطت مخده تحت وسطها وقالتلها خليكي كدا يابت عشان مينزلوش منك وانا لبست برنس وقفلته وزبي لسه واقف مع اني جبتهم وزبي بيلمع من لبني وشهوة هبه اللي مغرقينه ومغرقين بضاني وخرجت وسيبت امي مع اختي ف اوضتها وسوسن ودعاء وخالتي بصولي وانا خارج وزبي طالع وواقف مترين قدامي م البرنس وضحكوا.. وخالتي قالتلي اي ياواد مخلصتش للاخر ليه مع اختك.. قولتلها خلص.. قالتلي ونزلتهم جواها.. قولتلها اااه.. قالتلي اومال بتاعك واقف ليه كدا لسه.. قولتلها اصل لسه مشبعتش.. وبصيت ع سوسن وقومت رايح ناحيتها وشايلها وجاري بيها ع اوضتي وهما بيضحكوا ودخلت رميتها ع سرير وبقيت ببوس فيها وبقيت هيجاان وكل همي انيك وبس وحطيت زبي بكل همجيه ع كسها ورشقته فيها وهيا صرخت باعلي صوتهاااا.. ااااااااااه اااااااه لااااا لااااا طلعععععه طلعععععه مش قااادرررة وانا نزلت نيك فيها وترزيع ومش عارف مالي بس عندي باور افضل انيك مقفش.. وهياا.. اااه لااا بسس بسسس طبب اسستتننني هقووولللكك.. اااه مششش قوووي كداااا اااه بيووجعننني حرااام علليييك ااااه اااي امممم اممممم ااااه.. وبتخالو تقفل ف وراكها عشان مرزعش فيها.. روحت شادد المخده وماسك رجليها الاتنين بايدي ورافع وسطها وحاطط المخده تحت طيزها وبقت مرفوعه لفوق وفشخت وراكها بايدي وبقيت برزع فيها وهيا تصووت وتعيط لغاية لما نزلت جواهااا هيا كمان وبقت بتوحوح.. يااااح يااااح بيلس اوووي اااه بيحرق.. سخن اووي.. اوووف اااه كفايه بقاا نزلوا كتير اااه كفاية مش قادرة اااه قووم من عليا.. وعملت بردو زي اختي وطلعت زبي بشويش وخليتها تضم وراكها ع بعض وهيا قالبه نفسها عشان اللبن يستقر ف الرحم وتحبل.. وحطيت البرنس عليا ومقفلتوش المرة دي وخرجت والروب مفتوح وزبي لسه بردوو واقف ومشدود وزبي وبضاني وسوتي ووراكي غرقانين من شهوة اختي وسوسن ولبني.. وخالتي ودعاء بنتها بصولي اووي وبصوا لزبي اللي غرقااان.. وقعدت جنب دعاء وحطيت ايدي ع كتفها وضميتها لحضني وخدت شفايفها ف شفايفي وهيا استجابت معايا وبقينا بناكل ف شفايف بعض وايدي نازله تفعيص ف بزازها لغاية لما ساحت خااالص وجسمها بينام ع كنبه وانا عليها ومش سايبها وقمت فاتح وراكها بايدي وحطيت زبي بين شفايف كسها وبقيت بفرشها براس زبي وهيا بتتنهد وقومت مدخل زبي ف كسها.. وهيااا ااااي ااااه براااحه عشاان خاطري.. وبقيت بدخل وبطلع براحه.. وكنت متعمد اعمل كل دا مع دعاء قدام امها وخالتي بصالنا وساكته بس مركزة اووي.. وبقيت بدخل زبي واطلعه اكتر واكتر وهيا اااه اااه براااحه ياحمممد اااه اوووف بتاعك كبير يخربيتككك اااه الحقيني ياماما مش قادرة اوووف اااي بيوجع اووي اااه بيخبط فيا اووي من جوااا اااه اوووف اوووف.. وقامت مرة واحده ضامه وراكها عليا وصرخت وجابت شهوتها وانا استنيت لما تهدي ولقيت خالتي بتحط ايديها ع ورك بنتها وبتحسس عليه وتطبطب عليه وتقولها هاتي يابت ونزلي واتمتعي واتبسطي ياروح امك.. وانا سمعت صوت خالتي وبقيت بنيك اووي ف دعاااء وهيااا تصرررخ لغاية لما نزلتهم جواهاااا وهيااا اااه بسس بسسس كفاااية اااه لبنك بيحرقني اووي اااه سخن بيلسعني من جوااا.. اااه قوووم بسسس طلعه بقاا.. قولتبها بس انا لسه عايز تاني ومشبعتش.. قالتلي لاا كفاية كسي.. كسي اتهري يامفتري.. قولتلها ما انتي سخنه اوووي يا دودو وممتعاني.. وكنت بتعمد اقول كل حاجة واعمل كدا واخلي خالتي تسمع وتشوف كل حاجة وكان دا باسطني بصراحه.. وخالتي عملت مع بنتها زي باقي البنات وحطت مخده تحت وسط بنتها وبقا وسطها مرفوع قدامي.. وقولت لخالتي امسكي رجبها لورا بقا عشان مينزلوش منها.. وخالتي واقفة ورايا وبزازها لازقه ف ظهري وماده ايديها من جنبي وبترفع رجل بنتها لورا وراسها ع كتفي وبتبص ع زبي وهوا بيطلع من كس بنتها براحه وكله بيلمع وخرجته وشوية لبن خرجو من كسها ونزلوا لطيزها وقومت خدتهم ع راس زبي ودخلته ف طيزها وهيا ااااه كفايه مش قادرة اااه.. طب براحه شوية.. اااه سيبني بقااا وانا نازل فشخ ف طيزها وكل دا خالتي واقفة مسكالي رجل بنتها وانا جسمي بيخبط ف جسم خابتي وبزازها وانا بنيك بنتها لغايه لما حسيت هجيبهم حشرته اووي ف طيزها ونزلت بجسمي ع دعاء ولقيت خالتي نزلت بجسمها ع ظهري وزبي بينطر ف طيز دعااء.. ودعااء.. اااه ااه بس كفاية بهدلتني.. اااه قووم بقااا يطني اتملت.. اااه مليتني ورا وقدام قووم اااي قوميه ياماما بقاا.. وخرجت زبي من طيز دعاء وسيبت خالتي جنبها وبتبص للبن اللي ملي بنتها ف كسها وطيزها وعباها.. وانا قعدت جنب خالتي وزبي لسه واقف مش عارف ليه بس تعبت من كتر النيك والمجهود.. وخالتي بصتلي وقالتلي يالهووي عليك دا انت مفتري هريت بنتي.. قربت من ودنها وقولتبها مهي بنتك اللي سخنه.. طلعالك ياخالتي وانا بحب المرا السخنه اللي بتحب النيك.. قامت خبطاني ع زبي براحه بايديها وايدها اتوسخت م لبني وميه الاكساس اللي عليه وقالتلي.. اتلم ياوااد وقوم استحمي بقاا وهدي بتاعك دا.. انت اي مبتتعبش.. قولتلها اديكي شوفتي بنفسك وممكن اكمل تاني بس الجميل يحن عليا.. قامت مسكاني بايديها وقفشت زبي وايدها بقت كلها لبن وقالتلي اتلم بدل ما اقطعهولك.. قولتلها طب ودودو مين يريحها يا ام دودو وضحكت.. قامت شالت ايديها من ع زبي وقالتلي ينفع كدا ايدي اتبهدلت.. تعالي امسك البت عقبال ما اقوم اغسل ايدي.. ومسكت رجل دعاء وخالتي قامت.. وقولت لدعاء انا هدخل استحمي بقاا وسيبتها ودخلت ورا خالتي بشويش.. ولقيتها وهيا ماشية ع الحمام فتحت ايديها وطلعت لسانها وبقت بتلحس ايديها بلسانها اووي وتبلع ونضفت ايديها قبل ما تدخل الحمام ودخلت غسلت ايديها وبتلف لقتني واقف وراها وزبي بينام شويه وبيرخي بس كله لبن.. وبصتلي بصه كلها هيجان وقالتلي.. اااي جاي ليه.. قولتلها هستحمي بقااا وانضفه م اللبن دا.. وبصت لزبي اووي.. قولتلها بصوت واطي جنب ودنها.. متاخدي اللي عليه بدل ما اغسله وينزلوا ع الارض.. مش انتي اولي بيهم.. بصتلي وقالتلي اتلم بقت واهدي شوية.. قولتلها انا غلطان انا لقيت طعم لبني عجبك قولت انتي اولي بيه.. وبصتلي وارتبكت.. قولتلها متخافيش اعتبريني مشوفتش حاجة.. لقيتها مدت ايديها ومسكت زبي اووي وقفلت عليه وشدته ومسحت اللبن بايديها وبتقولي انت مش هتهدي ببتاعك دا بقااا.. قولتلها اي دا انتي وسختي ايدك تاني.. بصت لايديها وبتفتح صوابعها وبتقفلها واللبن ملزء ف ايديها وبتقولي اووعي بقا لما اغسلها تاني.. قولتلها طب متخدية زي ما عملتي ف الاول وابقي اغسلي ايدك بعدها وغمزتلها.. قالتلي بس ياحمد بقااا مينفعش كدا.. قولتلها شكل طعمه معجبكيش.. خلاص اغسليه انا كنت مفكر انه طعمه حلو وعاجبك بس خلاص مدام مش حلو اغسليه.. بصتلي وقالتلي لاا ياحبيبي لبنك حلوو اووي وطعمه حلوو اووي وقامت لحست ايديها بكل شرمطه وبقت بتلحس وتبلع ونضف ايديها وقالتلي شوفت اهوه عشان خاطر متزعلش وتفهم غلط.. بس مينفعش اكتر من كدا انت فاهمني هااااه.. مينفعش انت عاوز امك والبنات يقولوا اي.. فهمت انها نفسها بس ماسكه نفسها عشان اللي موجودين.. قولتلها طيب انا هستحمي بقااا.. متيجي تستحمي معايا.. خبطتني ع صدري بكف ايدها بدلع وقالتلي استحمي ياعريس حمام الهنا وضحكت بلبونه وخرجت.. وانا استحميت وخرجت قولتلهم انا هنام شوية مع هبه ف اوضتها ودعاء بنت خالتي قالت وانا هدخل انام مع سوسن ف اوضتك وطبعا امي قالت خلاص ناموا شوية وارتاحوا عشان كمان اللي نزل جواكوا دا يستقر وتحبلوا وضحكت هيا وخالتي.. وامي قالت عقبال ما ترتاحوا شوية اكون عملتلكوا اكل يغذيكوو.. وانا قولتلها لا انا مش جعان انا هبقي اكل ف شقه خالتي.. اصل انا هبات هناك انهارده.. خالتي بصتلي قووي وقالت.. احسن بردوو اهو تسيب البنات ترتاح انهارده م اللي عملته فيهم وضحكت وقالت خلاص هبقي اجي معاك اعمل اكل وامك تقعد مع البنات هنا وتغذيهم.. قولتلها طب خلاص متيجي نمشي بقاا دلوقتي يا هالتي واروح ارتاح ف شقتك عقبال ما تعمليلي الاكل وخالتي بصتلي وقالتلي طيب يالا بينا واخدت خالتي ونزلنا وركبنا وروحنا شقتها ودخلت ع اوضتها ع طوول ورميت جسمي ع سرير وهيا بصتلي اووي وقالتلي.. اي انت خلاص هتنام ف اوضتي ع طوول ولا اي.. متخش تنام ف اوضه دعاء.. بصتلها وقولتلها تؤ تؤ السرير دا انا برتاح عليه اكتر.. وبحسس ع سريرها بايدي وانا ببصلها.. راحت حطت ايديها ف وسطها وقالتلي طب وانا هنام ف اوضه دعاء يعني.. قولتلها لا هتنامي هنا بردوو السرير كبير وهيشيلنا احنا الاتنين وغمزتلها بعيني.. بصتلي وضحكت وادتني ظهرها وخرجت تعمل الاكل وانا عيني راحت ف النوم وحلمت ان خالتي داخله عليا الاوضه ولابسه الانجيري الشبك بتاعها وبتمص زبي ومسكتها ع سرير ونيكتها وفشختها وطبعا نايم وبحلم حلم زي دا وزبي وقف.. ومحستش غير بايد خالتي بتقولي ياوااد قووم كلك لقمه تسند قلبك.. وفتحت عيني بكسل كدا وبقولها اي دا انتي لابسه جلابيتك ازاي.. بصت لهدةومها وقالت اي هو اللي ازاي يعني مش فاهمه.. قولتلها لااا خلاص شكلي بحلم وضحكت.. قالتلي قووم طيب كل وبعدين بتاعك دا صاخي ليه كدا منامش معاك ليه.. قولتلها اصله عايز يدخل العش بتاعه عشان ينام جواه.. قالتلي هوا مكفاهوش ال٣ اعشاش اللي دخل فيهم.. قولتلها اصله عينه من عش تاني وغمزتلها.. قامت خبطتني ع زبي برااحه بايديها وقالتلي قووم ياخويا قووم.. وقومت لقيتها جايبه سمك مشوي ومقلي وجمبري وشوربه سي فوود وحاجة اخر فسفور.. بصيت للاكل كدا وبصيتلها وقولتلها كدا مش كويس انا هشحن وهبقي عاوز افضي وضحكت.. وهيا قشرت جمبري وقالتلي اشحن بس احسن انت فضيت كتير.. وبقت عماله تفصص سمك وجمبري وتزغط فيا وتاكلني بايدها وتشربني شوربه لما حسيت ان بطني خلاالص اتلمت مش قادر اخد نفسي.. وهيا تفصص وتقولي بدلع ومياصه طب كل دي بس عشان خاطري ودي كمان واكلتني تااني كتير لما مبقتش قادر اتنفس.. وقولتلها خلاص مش قادر.. وقومت قعدت ع الكنبه وهيا شالت الاكل وخرجت ف ايديها شوووب كدا لونه اوف وايت.. بقولها اي دا.. قالتلي لبن بعسل ابيض وعليه شوية اعشاب كدا منشطه للرجاله هتخليك تعوض بسرعه.. قولتلها ما انتي شوفتي يا خالتي انا قدهم واقوم بيهم.. قالتلي بصراحه ياوااد مكنتش مصدقه اللي شوفته دا انت بهدلت البنات وبنتي اخرامها بقت بتشر لبن منك.. يديك الصحه ياحبيبي.. قولتلها عجبتك يعني.. قالتلي بلهفه كدا اووي اووي اووي.. بصيتلها كظا ولقيتها اتكسفت شوية وقالتلي بطل تبصلي كدا بقااا.. قولتلها هو بجد طعم لبني عجبك ولا كنتي بتجامليني عشان مزعلش.. قولي بصراحه مش هزعل.. قالتلي بجد حلو اووي وعجبني.. بس كفاية بقاا كلام ياوااد انت يخربيتك انا مش عارفه قاعده معاك كدا وبكلمك كدا ازاي يخربيتك.. وضحكت وقعدنا شوية نتكلم وقالتلي مش هتريح جسمك شوية.. بصيتلها وغمزتلها وقولتلها منا نفسي اريحه بس الجميل يحن عليا.. بصتلي وقالتلي ولاا انت بتتكلم بجد ولا ااي.. قولتلها وهي دي فيها هزار يا بطايه انتي وزغزغتها ف جنبها وهيا ضحكت وقامت قالتلي قووم طيب ناام وريح جسمك انت تعبان م المجهود.. قولتلها طب قبل ما اقوم ينفع اطلب منك طلب بس متكسفنيش وترفضي.. بصتلي ورفعت حاجبها وقالتلي واي بقاا هو طلبك دااا.. قولتلها انا نفسي اشوفك بالانجيري.. بصتلي وفتحت بوقها وقالتلي ولاا انت بتقول اي.. انت بتتكلم بجد. قولتلها ايوة بجد فيها اي يعني ما خباث ياخالتي بقااا مبقاش بينا كسوف ولا اي.. قالتلي ولااا مش معني انك نيكت اخواتك وسيبتك تنيك بنتي يبقي دماغك توديك انك تنيكني انا كمان.. اتلم هاااه.. قولتلها مين جاب سيرة النيك دلوقتي.. انا قولت اشوفه عليكي بس.. قالتلي وبعد ما تشوفه بقااا.. قولتلها خلاص بلاش انا مش عايز حاجة. وعملت نفسي زعلت.. وقولتلها انا هقووم انزل اتمشي شوية واجي.. بصتلي وقالتلي راايح فيين.. قولتلها هروح اشم هوا واجي تااني.. وسيبتها وقومت نزلت ورزعت الباب وعامل فيها زعلان.. ونزلت روحت لحبيبه قلبي د. مارينا وسلمت عليها وقالتلي اي اخبار صاحبك قولتلها هوا تمام بس المشكله ف مراته.. قالتلي مالها.. قولتلها بارده اووي معاه.. بصتلي وقالتلي ااه فهمت وادتني شريط فيه ٤ برشامات لونهم موف كدا وشكل قلب.. قولتلها دا اي.. قالتلي دي حاجة كدا زي الفيجرا بس حريمي.. بس هي حباية واحده كفاية وف خلال نص ساعه هتبقي معاه زي الفل.. قولتلها انا مش عارف اقول اي بصراحه غير اني بحبك اووي يا حبيبتي.. قالتلي بس بقاا كلامك دا مش هنا احنا ف الصيدليه يامجنون.. قولتلها امتي بقاا هنبقي لوحدنا.. قالتلي قريب متستعجلش.. قولتلها خلاص وانا مستني.. يالا اسيبك واروح اديله البرشام عشان يلحق يظبط نفسه.. ومشيت وانا ف دماغي هنيك خالتي يعني هنيكها.. وروحت ع بيت خالتي ودخلت وملقتهاش ف البيت ولقيت صوت الميه ف الحمام.. خبطت ع باب الحمام لقيتها بتقولي ايوة انا جوة.. قولتلها ماشي.. انا هعمل قهوة اعملك معايا.. قالتلي ماشي.. ودخلت عملت قهوة ليا وليها وطحنت الحبايه وحطتهالها ف القهوة وخرجت م المطبخ وهيا كانت خرجت م الحمام ودخلت اوضتها وانا خرجت حطيت قهوتها ع ترابيزة وقهوتي شربت منها وقربت اخلصها ولقيتها خارجه لابسه قميص نووم عادي ولافه شعرها ف الفوطه وتقريبا كانت بتعمل حلاوة وتحت باطها نضييف وابيض قشطه ودراعاتها بتلمع وجسمها ابيض اووي ونضييف.. واخدت قهوتها بتشربها وبتدوق كدا وتقولي القهوة طعمها فراولة وبتضحك.. انا طبعا اتخضيت وشكل الحبايه طعمها باين ف القهوة.. قولتلها دا بس انتي اللي فرولايه وطعمك غطي ع القهوة وضحكت وهيا كملت شرب وخلصت الكوبايه وحطتها.. وقالتلي قولي بقااا انت زعلت عشان مرضيتش البسلك الانجيري.. قولتلها خلاص بقاا ياخالتي قولتلك مش عايز خلاص.. قالتلي يااوااد متبقاش بتتقمص كدا.. انا بس مش عايزة الموضوع يكبر اكتر من كدا.. قولتلها وهيكبر اكتر من كدا اي.. انا نكت اخواتي وهحبلهم وبعلمكوا وانتوا عارفين وموافقين وعلي عنيكوو تفتكري هيكبر اي تاني.. قالتي بس دي ظروف اتحطينا كلنا فيها غصب عننا واتطرينا نوافق.. قولتلها يعني كل اللي حصل مش بمزاجنا وغصب عننا خلينا مرة بقاا نعمل حاجة بمزاجنا.. وطبعا الحبايه بدئت تشتغل وحسيتها بتفرك ف نفسها وهيا قاعده ومش ع بعضها.. بصيتلها وقولتلها مالك.. قالتلي مش عارفه بس حاسه ان الجوو حر شوية مع اني لسه مستحمية.. قولتلها الجوو حلو اووي زيك يا قمر انتي.. قالتلي بس بقاا.. وقامت وقالتلي استني هدخل الاوضه وجايه.. ودخلت اوضتها وانا قومت وراها براحه وحطيت رجلي قبل ما تقفل الباب والباب مفتوح شوية وانا وراه ببص براحه عليها ولقيتها دخلت وقلعت الفوطه من ع شعرها ونزل ع ظهرها ووقفت قدام المرايا وبتشد القميص وتجسمه ع جسمها وتبص لنفسها وتلف قدام المرايا وبتكلم نفسها خالتي: ااي يا نادية مالك.. سخنه ليه كدا.. معقول كلام الواد حركك ولا اي.. بس مينفعش مينفعش.. وبتحط ايديها ع كسها وبتفرك فيه.. ااااه ااوووف مالك سخنت ليه كدا.. اهدي بقااا.. ااااه انت قومت عليا ليه كدا.. ااااه مش قادرة عاوزه اتناك.. ونازله دعك ف كسها وحسيتها قربت تجيب شهوتها وقولت اخبط قبل ما تجيب شهوتها وتهدي وانا عاوزها مولعه كدا.. انا: خبطت ع باب اوضتها.. خالتي انتي نمتي ولا اي خالتي: لا يا حبيبي منمتش انا بلبس بس وجيالك اهوه ولفت وبصت ع سريرها وشافت الانجيري وقامت قلعت قميصها ولبست الانجيري ع السنتيان والاندر ولمت شعرها ديل حصان وانا قعدت مكاني بسرعه ولقيتها بتفتح الباب وخارجه ووشها احمر اووي وبتقولي خالتي: انا محبتش بس ازعلك وقولت اوريهولك عشان متفتكرش اني بضايقك.. وانا لفيت وبصتلها وشوفت جسمها اللي باين ووراكها الملفوفه البيضا وجسمها اللي يهيج ووشها احمر من كتر هيجانها وقولتلها انا: اي ياخالتي شغل الفلاحين اللي انتي عملاه دااا.. الانجيري دا مبيتلبسش حاجة تحت منه.. روحي اقلعي الاندر والبرا اللي لابساهم دوول وبطلي شغل فلاحين ولفيت وشي تاني للتلفزيون وسيبتها وهيا قامت سابتني ودخلت اوضتها تاني ومنطقتش ولا كلمه… وانا وقفت ابص عليها براحه م الباب وهيا مش واخده بالها مني... ووقفت تاني بتبص لنفسها قدام المرايا خالتي: اي يا ناديه.. مالك.. اي هتقلعي سنتيانك واندرك وتخلي ابن اختك يشوف لحمك زي ما شاف بنتك. ولا عوزاه ينيكك زي ما انك بنتك.. يالهووي لااا.. طب ولو حصل هيقول عليا اي.. واختي طيب لو عرفت اني خليت ابنها ينيكني.. يالهووي منظري هيبقي اي قدام اختي وقدام بنتي.. ااااه ياااني بقااا مش عارفه مالي مولعه كدا ليه.. ااه ااي انتي هلاص عايزة الواد ينط عليكي.. عجبك زب ابن اختك وهوا بيفشخ بنتك قدامك.. اااي يابت زب الواد دخل دماغك وسخنك.. اااه.. وقامت قلعت السنتيان وبقت بتحشر ف بزازها جوة الشبك ولحم بزازها باظظ م الشبك وحلمه بزازها طالعه وواقفه لقدام وباينه اووي ووطت وبتقلع الاندر ونزلته لغاية ركبتها وبتفشخ وراكها وتبص لكسها اللي مغرق الاندر سوايل وكسها بيلمع من كتير ما هوا غرقااان.. وقامت مدت ايديها وبتفتح كسها بايديها وتبص فيه والميه نازله بتسيل منه لوراكها.. وبتكلم نسها وتقوول يالهووي اااي داا مالي كدااا مش ع بعضي.. اااه اي كل دا.. كسي شطه نااار اووي.. يالهووي هقعد قدااام الواد ازاي ولحم كسي باين كدا ولا بزازي اللي طالعه خالص.. طب وشهوتي دي اللي مش ساكته.. يالهووي لو نزلت عليا وانا بره الواد هيقول ااي.. يالهوي ياني بقااا ع اللي حصلي.. ونزلت الاندر وقلعته وفشخت وراكها وبقت بتمسح كسها باندرها ونضف نفسها خالص وقفلت الكباسين عند كسها من تحت ولحم كسها باظظ من كل خرم ف الانجيري.. وكانت عامله حلاوة وكسها ابيض قشطه وبيلمع ولقيتها مدت ايديها ع التسريحه بتاعتها وخدت صباع روج احمر وحطت ع شفايفها وبقت تبص لنفسها وتلف تشوف لحم طيازها اللي باظظ ف الانجيري وملط خالص ولقيتها هتخرج بس مترددة تطلع بمنظرها كدا وكانها ملط اصلا.. روحت جريت مكاني تاني وقعدت مكاني وبسرعه قلعت كل هدومي وقاعد بالبوكسر بس وزبي خلاص واااقف وباين اووي وعلي اخره.. ولقيت باب اوضتها بيتفتح وخارجه براحه ومكسوفه.. وانا عامل نفسي مش واخد بالي منها.. قامت قربت مني خطوتين وقالتلي خالتى: حلللو كدااا.. عشاان بس متقوللش فلاحه.. انا بس اتكسفت منك انا: لفيت وشي ليها وشوفت حلاوتها ولحمها اللي باظظ خالص من كل حته فيها وصفرت وقولتلها.. اااي القمر والعسل دا كله.. ايوووه كددااا بقااا خليني اشووف الحلاوة الللي مخبياها عني وحرماني منها.. اي كل الحاجت الحلوة دي خالتي: بس بقااا ياواد متكسفنيش.. واتلم وبطل بصبصه ب عنيك اللي يتدب فيها رصاصه دي.. هتاكلني بعينك ياوااد يخربيت.. وحسيتها بتهيج مني نظرتي للحمها وبتضم ف وراكها ع بعض وكسها هاايج ولمحت بعيني شوية افرازات شهوة بتخرج من بين شفايف كسها وقولتلها من حلاوتك يا خالتي.. بس مكنتش اعرف انك مزة اووي كدا.. الهدوم مداريه كتير.. وانا بردوو بقووول دعاء طالعه صاروخ لمين.. اتاريها طلعالك.. بس بصراحه انتي اجمد منها بكتييررر وقومت حطيت ايديها ع دراعتها الملبن وبقيت بمسك ف لحم دراعها بايدي واقولها الروج دا يجنن عليكي.. ضمت شفايفها وفردتها وعملت بوز البطه وقالتلي اي رايك حلووو.. قولتلها بصراحه مش عارف.. قالتلي لسه يعني مهو قدامك اهوه.. قولتلها اصل الروج مبيتشافش دا بيتداق.. وف لحظه لقتني شديتها لحضني من دراعتها وانا ايدي قافشه ف لحم دراعاتها وخدت شفايفها ف شفايفي وبقيت بمصها وباكلها وهيا م صدمتها متحركتش وواقفه وزبي بيخبط ف كسها من ع الانجيري وانا لابس البوكسر ولقيتها بتفتح ف وراكها وبتاخد زبي بين وراكها وتقفش عليه اووي تحت كسها وساحت م البوس وقامت مرة واحده زقتني وقالتلي.. بسس بسسس كفاية كدا سيبني مينفعش اللي بتعمله دا احترم نفسك بقااا.. روحت زاقق زبي اووي وخبط ف كسها والكباسين اتفكت من تحت والانجيري اترفع لغاية بطنها وبقت ملط من تحت وسحبت زبي من بين وراكها وبصيت ع زبي والبوكسر عليه ولقيت بوكسري متغرق من شهوتها.. قالتلي عجبك كدا فكيت البتاع مينفعش كدا.. قولتلها يعني ينفع انتي تبليلي البوكسر كدا.. اي معقول حصلك كل دا من بوسه.. ولقيتها بتمد ايديها وتمسك الانجيري بتاعها وبتفتح وراكها عشان تقفله.. روحت شادد ايديها وقولتلها سيبيه مقفول زي مفتوح.. خليه كدا يشم هوا متقفليش عليه وضحكت.. قالتلي رووح طيب اقلع البوكسر دا اتوسخ ولا هوا عاجبك كدا يا وسخ.. قولتلها معاكي حق انا هقلعه واقعد زيك واسيبه يشم هوا كمان وقلعت بوكسري وبقيت قدامها ملط وزبي واقف ومنفوخ قدامها.. ولقيت عنيها بتبص لزبي ومبرقه وشوتها نازله من كسها بين وراكها وبقت مظفلطه خالص وف لحظه كنت واخدها تاني ف حضني ونازل اكل ف شفايفها وزبي اترشق تحت كسها وبين وراكها ونازب حك ف كسها من تحت وهيا لفت ايديها ع راسي من ورا وبقت بتغتصب شفايفي واندمجنا شوية ف لحظه هيجان وقامت بعدتني عنها مرة واحده وقالتلي.. بس بقاا ياحمد كفاية كدا مينفعش اللي بيحثل دا بينا انا خالتك بردوو.. قولتلها منا عارف وحابك كدا اووي يا خالتي.. قالتلي بسس ياحمد بقا مينفعش كدا لو امك عرفت اللي بيحصل دا او بنتي او حد م البنات عرف مظنش انه هيبقي كويس.. بصتلها وانا بقرب وشي من وشها وقولتلها.. وميين هيقولهم حاجة دا بيني وبينك بسس وشفايفنا اتقابلت تااني بكل شهوة وهياا بقت بتاكب ف شفايفي اووي وانا وهيا مقطعين شفايف بعض وايدي طلعت لبزها ومسكت حلمه بزها اللي واقفه وخارجه من خرم الانجيري وقرصتها وطلعت منها اجمل اااه هيجتني اووي وبقيت بفعص بكف ايدي ف بزازها واعصر فيهم وهياا ااااه اممم احممد اااه اووعي اااه سيبتي بقااا اام مش قادرة بسس اوعي بقااا ياااح.. وقومت واخد ايديها وداخل اوضتها وهيا بتقولي بس ياحمد مينفعش اللي انت عاوزة دااه كفاية عشان خاطري.. روحت مقلعها الانجيري وبقت ملط وقولتلها طب البسي لانجيري بتاع دعاء بنتك عايز اشوفه عليكي.. قالتلي مش هيدخل فيا.. قولتلها هيدخل وغمزتلها وهيا ضحكت ومسكت الانجيري وبقت بتلبسه وبحشر لحمها فيه بالعافيه وبقااا باظظ اووي من كل حته فيه وبقيت بحسس عليها واقولها انتي حلوة اووي ولانجيري بنتك ع جسمك مجنني اووي.. قالتلي طب بس اووعي بقاا وبقيت بحسس ع طيوها واقف ف لحم طيازها واحط ايدي وابعبصها ف طيزها وهيا ساحت خالص.. وحبيت اهيجها اكتر وبقيت بكلمها كانها دعاء مش خالتي.. وقولتلها لحمك حلوو اووي يا دودو ف الانجيري هيجتيني عليكي تعالي انيكك قبل خالتي متشوفني بفشخك.. لقيتها اندمجت ف الحوار معايا وقالتلي اااه بس بقاا امي تشوفني.. قولتلها انا امك دي بتهيجني اووي وانتي عجباني بس عشان عامله زيها وبتحبي النيك.. امك بتحب النيك يادودو.. قالتلي اووي اووي دي بتعشقه اكتر من اي حاجة.. قولتلها طب متخلي زبي يدوق طعم الروج من ع شفايفك.. وخالتي بصتلي وفهمت اني عاوزها تمصلي زبي ونزلت ع الارض ومسكت زبي تمص فيه ولا اجدع شرموطه وتشفط ف البضان وتبلع ف زبي اووي وتخنق نفسها بيه وتطلعه تاني تاخد نفس وترجع تمص.. وبقت بتكلم نفسها من كتر هيجانها وبتقول.. عجبك زب ابن اختك ياناديه.. عجبك طعم لبنه.. مبسوطه وانتي بتبلعي زبه اللي ناك بنتك.. ااه خلاص هتسلمي نفسك لابن اختك زي ما سلمتي بنتك ليه.. اممم اممم اااه مصي بقاا ومتعي نفسك.. وفضلت تمص لما حسيتها بتاكل زبي مش بتمصه.. قومت شديتها جامد من شعرها وقومتها وزقيتها ع سرير واترمت ع ظهرها وانا هجمت ع بزازها اقفش فيها وارضع وامص ف حلماتها واعضعضها وهيااا اااه بزازي اااه براحه اااه حلمتي هتتقطع ف بوقع ااوف ااه اممم وزبي بيخبط ف كسها من برة وهيا بتتلوي تحتيا وعايزة زبي يدخل فيها.. قربت منها وقولتلها عاوزة اي.. بصتلي بعنيها وكلها منيكه وقالتلي بسهوكه نيكني مش قادرة حرام عليك همووت مش قادرة.. وحطيت زبي ع خرم كسها وحسيت بناار خارجه من كسها ولقيتها مدت ايديها مسكت زبي وفرشت كسها بيه وراحت حطاه ف كسها وحسيت كسها بيشفط زبي لجوة.. روحت قافش بزازها اووي بايدي وكنت بعصرهم اووي ورشقت زبي كله ف كسها وحسيت زبي دخل فرن.. ولقيتها شهقت وطلعت منها احلي اااه بصرخه متعه وقالتلي.. هااااه ااااه كسسسسي اااه مش قادرة.. افشخني ياااحممد.. قومت مطلع زبي من كسها وقولتلها لا مش هنيكك.. قامت ومسكتني وقالتلي نيكني مش قادرة حراام عليك انا همووت متعملش فيا كدا.. قولتلها عيزاني يعني.. قالتلي ااه عوزاك.. قولتلها عوزاني ليه انا ابن اختك مينفعش مش دا كلامك.. لقيتها من كتر هيجانها قالتلي ياحمد كسم كلامي انسساه بقاا ونيكني حراام عليك.. قولتلها بس انتي خالتي ومينفعش مش قولتي كدا.. لقيتها بتقولي انا هقولك اي اللي هينفع.. وقامت نيمتني ع ظهري وقامت فشخت وراكها وكسها بينزل شهوتها وبتسيل من كسها وقامت مسكت زبي وحطته ع كسها وقعدت عليه كله مرة واحده وخدته كله ف كسها وبقت بتفرك وهيا قاعده ع زبي وتقفش لنفسها اووي وهياجه موووت.. بصيت ف عنيها وقولتلها عجبك زب ابن اختك وهوا ف كسك ياخالتي.. قالتلي زبك حلو اووي اوي.. نيك خابتك كسها شطه ناار مش قادرة.. وفضلت تفرك بكسها وصرخت واترمت عليا بصدرها وحابت شهوتها وهديت شوية وانا لفيت ايدي حوالين جسمها وبقيت ببوس ف شفايفها وخدودها ورقبتها وقولتلها مبسوطه.. قالتلي بصراحه مبسوطه اووي اووي اووي.. وبقيت بنيك فيها وهيا موطيه بصدرها عليا وبزازها لازقه ف صدري وزبي داخل طالع ونازل ترزيع ف كسها ولحمها بيطرقع اووي.. وهيا بتصرخ.. اااه اااه نيك اووي اااه اهريني افشخني.. ااه زبك حلوو اوووي.. امم ااه متعني وريحني اااه افشخ كس خالتك الهاييييج اااه وجابت شهوتها تاني واترمت بكل جسمها ع صدري.. قولتلها قومي.. وقامت وخليتها تعمل وضع الدوجي وحطيت زبي ف كيها وبقيت بضرب بكف ايدي ع طيازها اللي بتتهز من نيكي فيها وضربي ع طيازها اللي احمرت وصوابعي علمت فيها.. وهيااا اااه ارزع اووي ااه دخله كمان اممم اااه افشخني اووي اااه اااه ونطرت شهوتها تااني وسيبتها تهدي.. وكملت نيك تااني وحطيت صباعي ف خرم طيزها وزبي داخل خارج ف كسها وهيا هاجت اكتر من صباعي اللي بيحفر ف خرم طيزها.. اممم ااه طيزي طيزي براااحه ااه يااحمممد اااه ودخلت الصباع التاني وهيا صرخت اااه طيزي طيزي لاا مش قادرة ياحممد ااه وخرم طيزها بقا بيفتح ويقفل ع صباعي وكسها بيقفش ف زبي اووي وزبي نازل دك ف كسها وهيا اهاتها عاليه اووي ودخلت الصباع التالت وهيا وطت اووي وعضت ف السرير وبقت بتصوت وبتان بصوت مكتوم.. امممم اممم ااااح اااه اااه ونطرت شهوتها وهديت وطلعت زبي من كسها ورشقته ف خرم طيزها وهيا صرخت واترمت ع سرير ع بطنها وانا عليها وزبي حوة طيزها.. ااااه طيزي لااا مش هقدرر بلاااش انا عمري ما اتناكت فيها ياحمممد اااه مش هقدر.. قربت بوقي من ودنها وانا نايم عليها وقولتلها بنتك بتعشق زبي ف كيزها.. خليكي زيها.. ونازل نيك ف طيزها وبتنطط ع لحم طيزها الملبن اووي وهيااا ااه اووف ااه بنتي لبوة وشرموطه وطيزها وسعت من كتر نيكك فيها انا لاااا انا طيزي مقفوله ااااه كفاية.. قولتلها منا دخلت عليها خلاص وفتحتها.. وهيا هاااجت اكتر وبقت بتاه وتصوت اووي ونطرت شهوتها تااني وانا هيجت وبقيت برزع ف طيزها زي المجنون وهيا بتصوووت اااه اووف كفايه كفاية اااه زبك كبير يخربيتااااااك وحشرت زبي للاخر وبقيت بنزل كتل بين من زبي جوه طيزها وحسيت زبي جوة بطنها وهياااا ياااح يااااح ااااح ياحممممد لبنك بيلسوني ياااحمد اااح سخن اووي لبنكك اااه اااح كتيرر اووي لبنك اااه كفاية شبعت بطني اتملت لبن امممم اااه ياااني ااااح.. وهديت وزبي بيخرج براحه من طيزها وهيا بتوحوح وخرجت زبي من كسها ورشقته ف كسها وهيا نايمه ع بطنها وبقيت بنيك ف كسها تااني وهيااا اااه اااه كسي كسسسي كسسي اااه كفايه هريتني اااه احمممد زبك وجعني اااه كسي اتفشخ اااه نااار اوووف اااه.. عجبك كس خالتك اووي كدااا ااه بتحب تنيك خالتك ااام ااي ااه جامد ياولا اااه دكر ااوي اااه زبك بينيك كس خالتك وبنت خالتك اااه امممم اووف ونطرت لبني ف كسها وهياا ياااح اااه اووف لبنك بيحرقني اااه اااح امم.. وطلعت زبي من كسها وقومت ناحيه وشها اللي بقاا كله عرق وشعرها بقا متبهدل خالص وباين عليها انها خارجه من معركه نيك ومسكت ف زبي وبقت بتمصه زي المجنونه وتبلع اللبن ونضفته.. وخرجته من بوقتها وقالتلي انت مفتري اووي ياحمد كدا تبهدل خالتك كدا.. روحت ضاربها بايدي اووي ع طيزها.. وهياا صرخت ااه طيزي.. قولتلها اي رايك ف زب ابن اختك.. قالتلي حلوو اووي اووي.. انا لو اعرف كدا من زمان كنت خليتك تيجي تنيكيني انا وبنتي.. قولتلها بسيطه احنا فيهاا هنيكك انتي وهيا سوا.. لفت واتعدلت وقالتلي لاا اوعي حد يعرف وخصوصا بنتي.. قولتلها رجعتي ف كلامك ليه.. قالتلي بس بقاا ياوااد انا بس من هيجاني مبعرفش انا بقول اي بس بجد مينفعش وخلي دا بيني وبينك وانا هبسطك اووي.. قولتلها طب يالا ابسطيني تاني.. قالتلي لااا مش قادرة انت هريتني يخربيت زبك دا.. قولتلها طب منا عاوزك.. قالتلي كفاية عشان خاطري.. روحت قالبها ع ظهرها ورافع رجليها ع كتفي وراشق زبي تاني ف كسها ودخل بكل سهوله من لبني اللي ماليه وبقيت بنيك فيها بكل غشوميه وهيا تصووت اااه اااه كفايه اااه كسي اااه حراام عليك زبك كبيرر ياحممد اااه تخيين ياحمممد وقفشت بكسها ع زبي اووي ونطرت شهوتها ووانا مسيبتهاش تهدي وبقيت شغال نيك وهيا تصرخ وماسكه بايديها ف السرير وبتصوت وانا مكلبس ف لحم وراكها وشاددها عليا اووي وزبي نازب فحت ف كسها لغاية لما جبتهم تاني ف كسها.. وهيااا ياااح لبنك شطه ااه بيحرقني اووي.. انا التهبت ياحممد ااه مش قادرة.. وطلعت زبي من كسها ورشقته ف طيزها مرة واحده وقامت طررخت اووي اااااه طيزززززي اااه اوووف كفاية بقااا اااه سيبني اوووف نااار اااه وزبي نازل فشخ ف خرم طيزها وهيا تصوت لغاية لما فرهدت ومبقتش بتتكلم وبقت زي المغم عليها ورشقت زبي للاخر ونطرت لبني وهيا بتزووم وخلاص بقت زي الجثه الميته وطلعت زبي وسيبت رجليها واترمت وقومت بزبي عند وشها وحطيت زبي ف بوقها وهيا فاتحه بقها وبتنهج اووي ومش قادرة تتكلم وبقيت بدخل زبي ف بوقها وانيكها ف بوقها واخنقها وهيا تفلفص وانا ركبت برجلي عليها وبقيت قاعد فوق صدرها وزبي ف بوقها وبفشخ بوقها نييك لغاية لما حطيت زبي جوة زوها وبقيت بنطر لبني ف زوها وهيا بتبلع لبني غصب عنيها وخلصت وبطلع زبي وباقي اللبن بيسيل منه ونازل ع شفايفها ووشها وبوقها من جوة متعبي لبن وحطيت زبي بين بزازها وبقيت بدعك بزازها ف زبي وطريان بزازها هيجين وبقيت بفشخ ف بزازها نيك وزبي بين بزازها وانا قافش بزازها اووي ع زبي وعاصرهم وصوابعي علمت ف بزازها لغاية لما نطرت لبني بين بزازها وع بزازها من بره وبطنها وقومت حطيت زبي ف بوقها وهيا بتمص بالعافيه ومفيهاش نفس ومصت زبي وبلعت لبني ونضفته وانا حسيت اني اتصفيت واترميت جنبها ع سرير وبنهج وهيا زي الميته وروحنا ف النوم من كتر التعب ومحستش غير الصبح وبفتح عيني ولقيتني انا وهيا نايمين ملط زي محنا ولبني ناشف ع جيمها وكسها وطيزها.. وحزيتها وصحيتها وهيا بتفتح عينيها وبتبصلي وبتبص لنفسها.. وبتقولي اااه مش قادرة اققوم جسمي مكسر اووي انت مفتري اووي حد يعمل كدا.. قولتلها انتي جامده اووي ف النيك.. قالتلي بس بقاا حراام عليك انا حاسه بنار فيا انت جبتلي التهابات انا مش قادرة اقفل وراكي ع بعض.. قولتلها خلاص تعالي اعالجك.. لقيتها قامت جري من ع سرير وقالتلي لاا اووعي تلمسني مش قادرة انت اي متبتهداش.. قولتلها حد يبقي معاه المهلبيه دي ويهدي.. قالتلي انت خلصت ع المهلبيه كلها ووحوحتها.. وقامت استحمت وخرجت وشها منور وكانها عروسه ف صباحيتها.. قولتلها شكلك عروسه ف صباحيتها ياخالتي.. قالتلي انت حسستني اني ست بجد بس افتريت عليا انا مش قدك.. خليك حنين بعد كدا هاااه.. قولتلها طالما فيه بعد كدا يبقي ماشي.. ضحكت وقالتلي لاا ياحبيبي انساني شوية انا مش هقدر استحمل تاني انا خلااص ولعت.. سيبني بقااا اقوم البس واروح لامك اشوف البنات وانت لو تعبان تعالي كمل مع البنات.. قدامك ٣ بنات افشخ فيهم براحتك انا استويت.. قولتلها خلاص انا هستحمي وشوية وهاجي وراكي ع هناك.. قالتلي احمد اوعي حد يعرف عشان خاطري.. مش عارفه لو عرفو هحط عيني ف عنيهم ازاي.. قولتلها متخافيش انتي بتاعتي انا وبس ومحدش هيعرف حاجة.. قربت مني وباستني وقالتلي اسيبك وانزل بقاا.. وفتحت الباب وخارجه وسمعت صوتها بيتكلم.. قومت وقربت شويه ولقيتها بتتكلم وبتقول خالتي: صباح الخير يا ايمان عامله اي يا حبيبتي ايمان: صباح الخير يا طنط.. انا كويسه خالتي: اي ياحبيبتي جايه لامك ايمان: ااه يا طنط جايه افطرها والم الغسيل اللي نشرته واطبقه واشيله واروقلها الشقه واقعد معاها وهمشي بالليل خالتي: ماشي يا حبيبتي وسلميلي ع امك.. ولو احتاجتي حاجة احمد ابن اختي جوه عندي وشوية ونازل.. ابقي اقوليله ع اي حاجة لو احتاجتيها ايمان: تسلميلي يا طنط ونزلت خابتي وايمان طلعت لامها.. وانا حسيت اني عايز اشوف ايمان تاني معرفش ليه مع اني مش محروم نيك من اكساس اشكال والوان بس البت دي ادبها وكسوفها ولبسها المحترم حاسس ان وراه واحده هايجه متداريه ورا الاحترام بتاعها.. وقومت لبست شورت وتي شيرت ولما حسيت انها ف البلكونه خرجت وقفت ف البلكونه بتاعة خالتي بس مبصتش عليها وعملت كاني معرفش انها فووق.. وتقريبا هيا حبت تفتح كلام معايا وقامت وقعت عليا نفس الاندر بس كان نشف طبعا.. ولقيت الاندر وقع فوق راسي.. ومسكته باسدي وبصيتله اووي وضحكت وبصيت لفوق لقيتها بتضحك وبتقولي معلش اسفه وقع من ايدي وانا بشيله.. قولتلها ظا شكله شقي وكل شوية يهرب.. انا خلاص هاخده بقااا شكله كدا عاوز يقعد معايا.. لقيتها بتضحك بكسووف وبتقولي لااا مينفعش دا بتاعي.. قولتلها خلاص هعتبرة تذكار منك.. لقيتها اتكسفت وكملت لم غسيل وساكته.. قومت اخدته ومسكته ف ايدي وشميته اووي وقلتلها امممم ريحته حلوة اووي.. شكل صاحبته مهتميه بنفسها اووي.. وكانت خلصت لم غسيل وقالتلي انا هنزلك السبت تحطه فيه.. قولتلها لو عوزاه تعالي خدية وسيبتها ودخلت الشقه.. وقولت هتنزل تاخده.. ودخلت اخدت شاور متين ولبست تاني الشورت من غير بوكسر ولبست تي شيرت كت.. وقعدت مستنيها تنزل بس منزلتش.. قولت يمكن زعلت.. طب اطلع اديهولها ولا مطلعش وقررت مطلعش ونفضت وقعدت اتفرج ع تلفزيون وعدي ساعه اوساعه ونص مثلا وزهقت وقولت انا هقوم انزل احسن ولسه بتحرك ولقيت الباب بيخبط براحه اووي.. قومت فتحت لقيت ايمان ف وشي ومكسوفه فشخ ووشها احمر وعنيها ف الارض.. وبتقولي معلش كنت بفطر ماما وبديها العلاج.. قولتلها طب هتتكلمي من ع الباب كدا مش تدخلي.. ومديت ايدي ومسكت ايديها وبدخلها ولقيت ايديها متلجه م الكسوف وبتترعش.. قولتلها مالك بس.. قالتلي مفيش مكسوفه بس منك.. قولتلها مني انا ليه بس.. قالتلي مسنفعش يعني ادخل وطنط مش هنا.. قولتلها مدي احلي حاجة عشان اقعد انا وانتي شوية نتكلم ولا مش عايزة تتكلمي معايا.. قالتلي ابدا بسس.. قولتلها خلاص نشرب حاجة سوا.. قالتلس معلش وقت تاني مش هينفع اتاخر.. قولتلها يبقي زهقتي مني.. ع العموم انا مش هخليكي تقعدي غصب عنك.. ومسكت اندرها وشميته وبصيت ف عنيها ومسكت ايديها وفتحتها وحطيت اندرها ف ايديها.. وقربت منها وقولتلها ريحته تجنن.. انا بحب الست اللي مهتميه بنفسها اووي كدا.. لقيتها مسكت ف اندرها ووشها بقت اخمر فشخ وقالتلس شكرا.. روحت مقرب وشي من وشها وحطيت شفايفي ع شفايفها براحه وبرومانسية وبوستها براحه اووي وقطيت شفايفها بشفايفي وقولتلها طعم شفايفك حلووا وي.. لقيتها اتكسفت وحطت ايديها ع شفايفها وبصتلي وقامت ورايحه ناحيه الباب ولمحت طيزها العريضه المستخبيه ف لبسها الواسع.. وقولتلها كان نفسي نقعد شوية بس شكلك مش حابه تقعدي معايا.. وفتحت الباب وخارجه وهيا بتقفله بصتلي بصه اعجاب كدا وقفلت الباب وخرجت وانا قعدت سرحان فكسوفها كانها بنت لسه بتحب جديد.. وعدي حوالي نص ساعه كدا وكنت خلاص قفلت البلكونه وقفلت الشبابيك وهطفي النور واقوم انزل وسمعت صوت خبطت ع باب براحه.. روحت فتحت لقيتها ايمان.. بصيتلها وقولتلها اخيرا القمر حن عليا.. بصتلي بسهوكه وقالتلي ممكن تقولي انت عملت اي وعملت كدا ليه.. قولتلها معملتش حاجة.. قالتلي يسلااام يعني مش عارف عملت اي.. قولتلها طب هتفضلي واقفه كدا ما تدخلي نتكلم جوا.. قالتلي برقه تؤتؤتؤ.. مش هدخل تاني وطنط مش هنا.. روحت شاددها من ايديها مره واحده لجوة الشقه وقافل الباب وزنقت ظهرها لباب الشقه ولزقت فيها ووشي ف وشها وروحت واخد شفايفها ف شفايفي برومانسيه وبقيت باكل شفايفها اللي زي الكريز بحنيه وهيا غمضت وسابت نفسها وقامت زقتني بعيد عنها وقالتلي بس بس انت بتعمل تاني.. قولتلها انتي قصدك ع كدا.. بس دي حاجة طبيعيه لما الاقي قدامي شفايف كريز كدا.. قالتلي انت جرئ اووي.. قولتلها انتي اللي قمر وشفايفك جننتني ومقدرتش امسك نفسي.. وشديتها من ايديها وقولتلها تعالي نقعد شوية نتكلم.. قالتلي لاا عشان سايبه ماما لوحدها وقولتلها هنزل اشتري شوية طلبات للبيت وجايه.. قولتلها مش هأخرك.. وقعدت وانا قعدت جنبها وقولتلها انا مبسوط بالاندر اللي خلي القمر يتكرم وينزل ويقعد معايا.. بصت ف الارض واتكسفت وقالتلي طب ممكن تبطل كلامك دا عشان بتكسف ومش بعرف ارد.. قولتلها معذورر ياناااس انا لحم ودم بردوو وانتي حلوة اووي.. وطبعا هيا تقاطيع وشها حلوة مع لونها القمحي وشفايفها المقلبظه.. ضحكت وقالتلي انا اول مرة اشوفك عند طنط.. قولتلها ااه انا بردوو اول مره اشوفك مع اني باجي كتير عند خالتوو.. قولتلها دا من حسن حظي بقااا وياريتني شوفتك من زمااان.. بصتلي بعنيها الواسعه اللي تخطف القلب وقالتلي.. ياااسلااام اشممعني يعنني.. قولتلها بصراحه كنت خطبتك واتجوزتك بس يخسارة انتي متجوزة انا عرفت من خالتو لما كلمتك وسالتك وفهمت انك متجوزه.. بصت ف الارض وقالتلي ااه متجوزة.. قولتلها بقالك كتير متجوزة.. قالتلي سنتين ونص.. قولتلها يااه ولسه مفيش حمل.. ممكن اعرف ليه ولا هيبقي تطفل مني ولو مش عاوزة تقولي خلاص عادي.. قالتلي لاا هقولك عادي.. انا بعد متجوزت وعدي شهر والتاني والتالت والرابع وقربت ع السنه ومحصلش حمل وروحت كشفت وطلع عندي مشكله ف المبايض والرحم وطبعا اخدت علاجااات كتيرر ومفيش اي نتيجه واخر دكتورة روحتلها قالتلي انتي حاله نادرة ومبايضك مقفوله والانابيب بتاعه المبايض مقفوله والرحم بتاعي فيه دمور وصغير.. وقولت للدكتورة طب اعمل حمل انابيب وقالتلي الدكتورة ان الرحم فيه دمور وصغير وصعب الجنين يستمر فيه ويكبر ودا فيه خطورة عليه وعليا.. قولتلها طب وجوزك عارف كل دا.. قالتلي ااه طبعا اكيد عرف دي حاجة مينفعش تستخبي.. وقولتلها طب وقالك اي.. بصتلي كدا وحسيتها هتدمع وقالتلي هوا متكلمش ولا قال حاجة بس مواقفه معايا اكبر من اي كلام.. قولتلها فهمت خلاص.. دا فعلا مبيفهمش ولا شايف اللي معاه وميستحقكيش انتي اللي زيك تعيش برنسيسه.. ولقيتها وطت راسها وقالت بصوت مخنوق م العياط.. برنسيسه وضحكت ضحكه سخريه ولمحت الدمعه نازله من عنيها ع خدها.. روحت قومت وقعدت ع ركبي قدامها وقولتلها لااا دموعك دي غاليه اووي محبش اشوفها ومسحت دموعها بظهر ايدي برقه وحسست ع خدها.. وقالتلي دموعي دي مبقتش مفارقه خدي ولا عيني بطلت عياط ومفرقش معاه خالص عياطي ولقيتها بتعيط.. روحت واخدها ف حضني وضمتها ليا وهيا حضنتني اووي وراسها ف صدري واتفتحت ف العياط وانا بطبطب عليها وسيبتها تعيط لغاية لما تهدي خالص.. وهديت واتعدلت وقالتلي معلش مقدرتش امسك نفسي بجد.. انت اول حد يبقي حنين عليا بعد امي.. قولتلها وانا م انهارده مش هخلي دموعك دي تنزل تاني ومش هيبقي غير الضحكه الحلوة اللي شوفتها ع وشك بس.. لقيتها بتضحك وهيا مدمعه وبتقولي.. قولي بقااا انت ليه بتعمل معايا كل دا واحنا لسه عارفين بعض اصلا.. قولتلها مش عارف بس انا اول ما عيني جات ف عنيكي لقيت قلبي اتخطف ومبقاش معايا وطلع لفوق مع الاندر.. لقيتها ضحكت وخبطتني بايدها ع صدري بدلع وقالتلي بس بقاااا اسكت.. قولتلها طيب انا عايز اعزمك ع خروجه حلوة واخرجك م الجو دا لو مش هيضايقك يعني.. لقيتها قالت بلهفه لاا مش مضايقه خالص انا بجد اول مره احس كدا.. اول مره احس ان حد حاببني انا.. قولتلها طيب موافقه يعني.. قالتلي مش عارفه بصراحه.. هقولهم اي يعني ورايحه فيين.. قولتلها خلاص انا هسيبك بما انتي تقوليلي انك جاهزة ومظبطه امورك انا مش عايز اكون سبب ف مشكله ليكي.. قالتلي بالعكس انا بقيت حاسه براحه اووي ومبسوطه وانا معاك مش عارف ليه وازاي ومتسالنيش عشان هقولك معرفش بس انا حاسه كدا وخلاص.. قولتلها وانا مش هسالك وكفايه احساسك دا ومسكت ايديها وبوست بطن ايديها برقه وهيا بتبصلي وعميا كلها اعجااب وحب.. وقالتلس طب بس بقاا كفاية.. قولتلها ليه.. قالتلي كدا وخلاص مش مهم تعرف.. بصيت ف عنيها وحسيت بهيجان ومحبتش ازود وانيكها وتفوق بعد النيكه وتضايق مني وتهرب وقولت اخلي احساس الحب هوا اللي يجيبها ليا.. قولتلها خلاص من غير ما تقولي كل حاجة مفهومه وضحكت.. وهيا ضحكت بكسوف وقالتلي بس بقاا اسكت متكسفنيش.. روحت مقرب منها وبوستها برقه ع شفايفها وحسيت بيها هيا كمان متجاوبه وبتاخد شفايفي بشفايفها وحضنا بعض وزبي خبط ف سوتها وهيا حست بيه وشهقت وبعدت عني وبصت لزبي ورفعت وشها وحطت طرف صباعها ف بوقها بكسوف وقالتلي كفاية كدا عشان خاطري.. قولتلها انتي تامري وانا انفذ يا برنسيسه.. قالتلي طيب ممكن اخد رقمك.. قولتلها انتي خدتي قلبي مش هتاخدي رقمي يعني.. وهيا ضحكت بكسوف وادتني موبايلها وكتبتلها رقمي وقولتلها هتسجليه اي بقاا.. بصتلي وطلعت لسانها وقالتلي ملكش دعوة وضحكت.. قولتلها وانا مش عايز اعرف كفاية عليا بس اسمع صوتك.. بصتلي اووي وعنيا جواهااا كلاام كتيرر وقالتلي انا همشي بقااا وسيبتها تمشي وقولتبها هشوفك تاني صح.. قالتلي انا اللي هبقي عاوزة اشوفك انت بجد حنين اووي.. وسلمت عليا وفضلنا مسكين اسد بعض كام ثانية وسيبنا ايدين بعض وهيا نزلت وانا قعدت افكر فيها شوية وقولت انزل اروح بيتنا.. ونزلت روحت بيتنا واختي فتحتلس وقالتلي اي يابني اتاخرت ليه.. قولتبها نمت تاني وصحيت جيت ع طوول.. ودخلت لمحت خالتي قاعده بس مش قادرة تقعد كويس وخايفه حد يلاحظ عليها وبصتلها اوووي وضحكت وهيا بصتلي ووشها اصفر كدا واتخطف وبرقتلي بعنيا عشان محدش يلاحظ.. وقولت لاختي اي يابت انتي عماله تحلوي ليه كدا.. واتكسفت ودخلت ف حضني.. قولتبهم طب مش بزمتكوو هبه احلوت.. قامت دعاء وقالت هيا بس اللي احلوت يعني.. قولتلها وانا ببص ف عنين خالتي.. هوا في زيك انت يا جامد ياللي مولع ومبتهداش.. وخالتي اتكسفت ودعاء بنتها اتكسف وقعدت جنب امها.. روحت لافف ايدي ع كتف اختي وقولتبها ف ودنها تعالي ف الاوضه عشان وحشاني اووي وشدتها لاوضتها.. ودخلت وقفلت الباب وحضنتها وبقست ببوس فيها برومانسية وهيا متجاوبة معايا وف ثانية بقيت انا وهيا ع السرير وزبي ف كسها ونازل فيها نيك وهيا اهاتها عاليه اووي وجبتهم فيها وهيا فضلت شوية عشان لبني يفضل جواها وخرجت ولقيت دعاء بتبصلي وعايزة تقولي انا كمان عايزة اتناك.. روحت مقرب من دعاء وهيا قاعده جنب امها وقولتلها بقولك اي.. متيجي نروح شقتكوو ونيجي عشان عايز اتبسط معاكي ع سرير خالتي.. وخالتي بصتلي وضحكت وخبطتني وقالتلي يا وسخ.. قولتلها اي مش بنتك دي اختي وبنت خالتي ومراتي خلااص بقااا.. لقيت خالتي قالتلي طيب روحوا وتعالوا عشان نتغدي سوا.. وبصت لبنتها وقالتلها روحي ياروح امك اتبسطي منا عرفاكي مش هترتاحي غير لما يفشخك ويعبيكي.. وبنتها قالتلها اي ياماما بقاا بس بتكسف.. قالتلها وانتي وش كسوف اووي يابت.. وقامت ظعاء لبست وخدتها وروحنا شقتهم واول لما دخلنا لقيتها قفلت الباب وهجمت عليا بووس وهيجان وايديها ع زبي وقولتلها استني تعالي ع سرير امك جوة.. ودخلت وانا دخلت وراها ولقيتها بتقلع كل هدومها وبقت ملط.. قومت انا روحت ناحيه دولاب خالتي وفتحته وطلعت الانجيري الشبك بتاع دعاء اللي نيكت بيه خالتي.. وخالتي شالته ف دولابها بالغلط.. وهيا مسكته وقالتلي ااي دااا دا بتاعي وشيلاه ف دولابي اي اللي جابه هنا.. قولتلها معرفش ابقي اسالي امك.. قالتلي طب وانت فتحت دولاب امي ليه ما قمصاني ف دولابي.. قولتلها تجديد يا دودو.. وهيا لبسته واليتاع كله ريحه عرق خالتي فيه وهيجني الموضوع دا اووي وبقيت باكل كل جسمها وهيا بتتلوي م الهيجان.. وانا بقولها مبسوطه وانا بفشخك ع سرير امك عيزاني انيكك قدام امك.. وهياا اااه نيكني وفرج امي عليا وانا مفشوخه قدامها اااه افشخ كسي داا مبيهدااش.. وفضلت انيك فيها بكل قوتي وهيا طبعا اهاتها وشرمطتها عالين اووي ونزلتهم ف كسها وقالتلي طب وطيزي دي موحشتكش.. قولتلها وحشتني اووي.. وقومت تاني فتحت دولاب خالتي وطلعت قميص نوم من بتوع خابتي وشفاف اووي وقصير وحدفتهولها وقولتلها البسيلي دا.. مسكته وبصتلي وقالتلي هيا قمصان خالتك مهيجاك كدا.. قولتلها بصراحه خابتي ذوقها يجنن وهيا تجنن.. بصتلي كدا بعنيه بصه زي اللي حست اني بهيج ع امها.. ولقيتها قامت قلعت الانجيري ولبست القميص ووقفت ع ركبها ع السرير وحطت ايديها ف وسطها وقالتلي بشرمطه.. حلو قميص خالتك.. قولتلها يجنن.. قالتلي اي اللي يجنن بظبط قميص خالتك ولا خالتك واترمت ع بطنها ع سرير وعرفت انها هتهيجني بالكلام.. روحت نايم عليها وزبي بين طيازها وقولتلها خابتي وقميصها يجننو.. لقيتها متجاوبه خالص وبتقولي ااه ااي دا مش عيب تحط زبك كدا ف طيز خابتك ياحمد اووعي سيبني سيبني… لقيتني بهيج اووي عليها وبحط زبي بكل قزته ف طيزها وهياا صرخت اااااه اااه اوووف راااحه وانا نازل نيك وهيا مستمتعه اااه عجباك اووي طيز خالتك كدا.. اااه بتحب تنيك طيزها.. اااه طيزي طيزي اااه ونطرت لبني ف طيزها وخرجت زبي من طيزها وحشرت القميص ف طيزها وبقا كله لبن ومسكت القميص ومسحت زبي ولبني فيه واتوسخ لبن.. ولقيتها اتعدلت وبتقولي مكنتش اعرف انك بتهيج ع امي ياحمد كدا.. اوعي يكون اللي ف بالي صح.. قولتلها هو اي اللي ف بالك بقااا.. قالتلي حاسه انك عايز تنام مع خالتك. هوا انا مش كفاية يعني.. قولتلها هفرض مثلا ان كلامك صح.. دا هيزعلك ف حاجة.. بصتلي وفتحت بوقها ومبرقه وبتقولي بجد مش عارفه اقولك اي.. بسس اصلله ازاي مينفعش.. قولتلها واللي بيني وبينك وبين اختي وسوسن صح يعني.. لقيتها سكتت شوية وقالتلي طب ازاي بسس.. قولتلها يعني لو هيا نفسها انتي هتمنعيها او هزعلي معاها يعني.. بصتلي وسكتت وقالتلي مشش كدااا بسس.. قولتلها من غير بس.. احنا بنتكلم مش اكتر بس لو هيا نفسها انتي اكيد مش هتعترضي.. قالتلي مش هعترض بس مش عارفه ازاي مش مستوعبه الموضوع.. قولها امك ست وبردوو ليها شهوة زيك واكيد شهوتها عاليه اكتر منك دي ست وليها احتياجاتها بردوو وعايزة اللي يعوضها صح.. سكتت وقالتلي بس انا ملييش دعوة بالموضوع.. وانت منك ليها وانا ملييش دعوة لو حصل حاجة.. قولتلها طب لو حصل مش هتضايقي.. قالتلي بص مش عارفه بصراحه بس اكيد هتعود ع الموضوع واحنا مبقاش بينا حاجة مستخبيه خلاص.. قولتلها خلاص سيبيهالي.. قالتلي ماشي.. وقومنا لبسنا وقولتلها سيبي قميصها بقاا ع السرير وسيبيه كل بلبنه عاوزها تشوفه.. بصتلي وقالتلي ياااه دا انت مرتب كل حاجة والموضوع ف دماغك بقااا.. قولتلها اااه يا دعااء واسكتي بقااا بدل ما اسيبك انتي واروحلها هيا.. حضنتني اووي وقالتلي لااا عشان خاطري متسبنيش واعمل اللي انت عاوزة خلاص انا موافقه تبقي مع امي بس متسيبنيش.. روحت لاطشها قلم براحه وقولتلها ما كان م الاول لازم يعني اوريلك العين الحمرا.. قالتلي بس ياحبيبي خايفه علاقتك لما تتطور مع ماما تعمل مشكله وانا مش هقدر ابعد عنك.. قولتلها هيحصل اكتر من اللي احنا فيه كلنا دا اي.. امك اتناكت من اخوها وحبلت فيكي وامي بردوو اتناكت من نفس اخوها اللي ناك امك وحبلت فيا وف اختي وبردوو سوسن مطلعتش بنت خالنا وطلعت اختنا من خالتنا اللي اتناكت من نفس اخوها بردوو.. يعني اخ ناك اخواته التلاته وحبلهم وانا كمان بنيك اخواتي وهحبلكوو وامي وامك عارفين بكل دا وهما اللي عاوزينا نعمل كدا وكمان عايزينكو تحبلوا مني وانا اخوكوا تفتكري يا دعااء لو نيكت امك هتبقي هيا دي المشكلة يعني.. ما خلاص خلنا ف الهوا سوا.. دعاء بصتلي وسكتت وقالتلي بجد مش عارفه ومبقتش بفكر ف حاجة غير اني افضل جنبك وبس.. انت بقيت كل حياتي والامان اللي بلاقيه وانا ف حضنك ولو امي يعني وافقت طب وخالتي اللي هيا امك تفتكر لو عرفت هيبقي رد فعلها اي.. قولتلها بصي انا لو حصل علاقه بيني وبين امك هخليها ف الاول بيني وبينها بس وهيا بقاا لو عايزة اختها تعرف تقولها هيا ولو مش عاوزة يبقي تفضل تستمتع ف السر.. بصتلي وقالتلي خلاص انا اقتنعت بكلامك.. ورتحت مقربه مني وقالتلي بس هتبقي تحكيلي لو عملت معاها صح.. قولتلها هحكيلك يا دعاء بس لو هتقفلي بوقك ومش هتتكلمي او تلمحي قدامها بحاجه.. انما لو طلعتي هبله هنيكك.. بصتلي وضحكت وقالتلي خلاص يبقي اعتبرني هبله ونيكني وضحكت بلبونه.. روحت ظارفها بعبوص وقولتلها يخربيت هيجانك يابت مبتشبعيش.. قالتلي تؤتؤ انا بحب افضل فشخالك نفسي وانت تنيكيني بس.. قولتلها عرفتي ليه انا عيني من امك.. عشان انا حاسس انك طلعالها بظبط وامك هايجه زيك كدا وحاسس ان جواها هيجان ومدارياه.. وقالتلي انا طالعه زي امي كله بيقولي كدا.. بس انا فهمت دلوقتي هما كانوا بيقولولي ليه كدا.. قولتلها مهو دا اللي انا بكلمك فيه من بدري وانتي جموسه مبتفهميش.. قالتلي خلاص خلاص فهمت.. قولتلها طب مش يالا ننزل بقااا.. وخرجنا وبنفتح الباب وخارجين ولقينا ايمان ف وشنا وكانت نازلة من عند امها .. وشافت دعاء وهيا شافتها وجريو علي بعض وسلامات وبوس واحضان ايمان: عامله اي يادعاء.. كدا يا ندله من ساعة ما اتجوزت مشوفكيش غير صدف.. مبقتيش تسالي عليا زي الاول دعاء: ما خلاص يا ايمي انتي اتجوزتي بقاا وعايشه حياتك ومتهنيه مع جوزك مش هضايقك بقاا وبتغمزلها ايمان: بصتلها وقالتلها متهنيه اي بس.. قصدك تقولي محبوسه او مكبوته.. اسكتي يادعاء متفتحينيش خليني ساكته دعاء: اي دا.. لااا احنا لازم نقعد نتكلم مع بعض كتيررر بقاا وتحكيلي كل حاجة زي زمان ايمان: اكيد بس وقت تاني ابقي تعالي اطلعي اقعدي معايا فوق عند ماما ونحكي سوا زي زمان دعاء: وطنط صحتها عامله اي.. انا بطلعلها كدا كل كام يوم انا وماما نبص عليها وانتي مش هنا.. طب استني يا ايمي هطلع اسلم عليها وانزل تاني.. ودعاء بصتلي وقالتلي ثواني هسلم ع طنط وانزل انا: اااه طبعا اطلعي وسلمي عليها براحتك الجيران لبعضيها ودعاء طلعت وبقيت انا وايمان لوحدنا وايمان بصتلي وقالتلي ايمان: بصتلي بصه غيرة بنات وحطت ايديها ف وسطها وقالتلي.. انت كنت لوحدك من شوية ودلوقتي لقيت معاك دعاء وطنط مش هنا.. قولي بقااا انتوا لوحدكوا ليه هاااه انا: بصيتلها اووي وقولتلها. اعتبر دي غيرة بقااا ولا اي ايمان: بصت واتكسفت.. وقالتلي متغيرش الموضوع يا استاذ وقولي ومتكدبش عليا انا: ابدا مفيش خالتي بايته عندنا وجيت انا ودعاء عشان دعاء تاخد هدوم ليها ولخالتي يباتوا فيها ومينفعش تيجي وتروح لوحدها وجيت معاها تاخد الهدوم واروحها تاني ايمان: ابتسمت.. وقالتلي ممممم لو كدا بس ماشي انا: بصيت ف عنيها اوووي وقولتلها شكل الصنارة غمزت والقمر بيغير عليا ايمان: ابتسمت وقالتلي بس بقا اسكت حد يسمع.. انا دلوقتي متجوزه انا: يابخته بصراحه بحسده انه بقا القمر دا ملكه وبينام ويصحي ع شكله وصوته ايمان: دا لما يكون عارف قيمه اللي معاه.. اسكت وسيبني متفكرنيش انا زهقت خلاص بس كاتمه ف قلبي وساكته عشان المشكله بتاعة الحمل مني انا انا: قربت منها قووي وبصيت ف عنيها وقولتلها. اصله حمار ومبفهمش ايمان: انت ظلمت الحمار.. دا حتي الحمار بيفهم وبيحس انا: انا بردوو مش ناسي كلامنا سوا ومستني تقوليلي هتفضي امتي عشان عايز اعوضك عن كل حاجة ايمان: بجد انا محتاجه دا اكتر منك بس بجد مش عارفه ازاي.. انا زي المسجونه ومخنوقه.. دا عمره ما فكر يقولي تعالي اخرجك ولا بل ريقي ف مرة بكلمه حلوة انا: وحياة جمال عيونك دي اللي سحرتني من اول نظرة لخليكي تنسيه خالص بس الجميل يحن ويقول اه ايمان: ردت بتنهيده.. اااااه اااااه وضحكت انا: اعتبر دي موافقه مؤكده خلاص وهستني الفرصه ف اقرب وقت وسمعنا صوت دعاء نازله ع سلم ايمان: طب بس هششش اسكت بقا دعاء نازله مش عايزاها تعرف حاجة خليني كدا مبسوطه حتي لو بيني وبين نفسي انا: لو علي دعاء متقلقيش منها دي انا اضمنهالك واعتبريها خاتم ف صباعي ايمان: طب بس بعدين بعدين مش وقتو ودعاء نزلت وبصتلي وقالتلي معلش انا اتاخرت عليك بس طنط مسكت فيا والكلام خدنا.. قولتلها ولا يهمك وابقي تعالي بصي عليها كتير.. ونزلنا كلنا وايمان مشيت وانا ودعاء روحنا ع بيتنا وقعدنا وحسيت سوسن غيرانه.. دخلت وقلتلهم اي عملتو الاكل.. امي قالتلي ااه ثواني والاكل يتحط وبنت خالتي قامت وخالتي وامي دخلو وانا قعدت جنب سوسن وحطيت ايدي ع كتفها وقولتلها هو القمر ماله زعلان ليه.. قالتلي هو انت بقيت فاضيلي ما خلاص انت هبه ودعاء بقوا مليين خياتك وانا اتركنت واتنسيت.. انت زمان كنت بتبقي معايا اكتر من كدا.. قولتلها ودلوقتي بردوو وهتشوفي وقومت وروحت شايلها ع دراعي وداخل بيها لاوضتي وامي وخالتي ودعاء وهبه خارجين بالاطباق وشايفيني.. وبيقولولي طيب كلوا الاول وادخلوا براحتكوا.. قولتلها انا هحلي قبل الاكل.. ودخلت اوضتي ونزلت سوسن وحضنتها وبوستها وهيا من لهفتها بقت مندمجه معايا وطبعا عملت واحد تاني وانا اصلا خلصان بس عشان سوسن متزعلش وطولت اووي عشان كنت لسه نايك دعاء ف شقتها وصوت سوسن طبعا مالي الشقه وهما صوت ضحكهم مالي البيت وخلصنا وخرجنا وهيا ماسكه ف دراعي وخارجه مبسوطه قدامهم انها حست انها زيهم وقعدنا كلنا واكلنا وشبعنا وامي قالت انا هدخل اريح شوية ف اوضتي وخالتي دخلت معاها وقولتلها خديني معاكي انا كمان عايزة انام مش قادرة وهبه ودعاء وسوسن نفس الكلام وانا قعدت شوية لوحدي بفكر ف كل اللي حصل معايا ولقييت تليفوني بيررن وبرد ولقيت ايمااان بتكلمني وبتعيط وصوتها كانها ف شارع ايمان: بتكلمي وهيا بتعيط بحرقه.. الووو احممد.. معلش ملقتش غيرك اكلمه.. انا بجد خلاص زهقت من حياتي انا: طب اهدي بس في اي مالك.. حصل اي قوليلي ايمان: روحت البيت ودخلت وسمعت صوت جوزي ف الاوضه جوة بيتكلم وفي صوت واحده معاه واتسحبت براحه وشغلت كاميرا تليفوني عشان اصورة ولقيته ع النت وفاتح الكاميرا وهيا فتحاله الكاميرا وعريانيين ياحمد ولما صرخت وزعقت وهزقته قاام مد ايدة عليا الحيووان وطردني وقالي مش كفاية اني مستحملك انا: طيب انتي فين ورايحه ع فيين كدا ايمان: مش عارفه مش عارفه انا سيبتله البيت بعد ما مد ايده عليا وهزقني وجرحني اووي بالكلام ونزلت ماشبة ف الشارع ولقيت نفسي بمسك تليفوني وبكلمك انت.. وطبعا منهاره عياط انا: طيب اطلعي ع بيت مامتك وانا هجيلك.. انجزي يالا حالا واوعي تجيبي سيرة قدام امك عشان تعبانه ومش عايزينها تزعل او يجرالها حاجة ايمان: حاضر انا هركب واروح لماما دلوقتي وانا قفلت معاها ومبقتش عارف اتصرف ازاي ولقيت دعاء خارجه م الاوضه وبتقولي اي يابني مالك صوتك عالي ليه في حاجة ولا اي.. بصيتلها وقولتلها جيتي ف وقتك تعالي عاوزك انا: بصي واسمعيني كويس من غير ما تقاطعيني.. ايمان جوزها ضربها واتخانق معاها وطردها وهيا دلوقتي رايحه ع بيت امها دعاء: حطت ايديها ع بوقها وهيا فتحاه.. وقالتلي يالهووي ازاي دا.. دا احنا لسه سايبنها من شوية انا: روحت البيت لقت جوزها بيكلم واحده ع النت وعريانين ملط ع كاميرا ولما زعقت معاه جرحها بموضوع الحمل وضربها وطردها دعاء: ااي دا استني بس وتعالي هنا.. انت عرفت كل دا ازاي وايمان كلمتك ازاي.. انت تعرفها ومعاكوا ارقام بعض ولا اي انا: لاا انا عرفتها من يومين بس لما كنت هنا واتصاحبت عليها وخدنا ارقام بعض وبس كدا دعاء: بصتلي اووي وديقت عنيها.. وقالتلي متاكد انه بس كدا محصلش حاجة تاني يعني انا: ااه محصلش حاجة ولو حصل هقولك وانتي عرفاني مش هخبي بس لازم نتصرف دلوقتي دعاء: طب عايزني اعمل اي.. ياحبيبتي يا ايماان انا: البسي وتعالي نطلع ع شقتكوو وانتي اطبعي اقعدي معاها شوية وخديها وانزلي شقتكو ونتكلم فيها لوحدنا بعيد عن امها ودعاء قامت لبست ونزلت انا وهيا وروحنا شقتهم وهيا قالتلي انا هطلعلها.. ودعاء طلعت وانا قاعد مستني وشوية لقيت الباب بيتفتح ودعاء داخله وايمان وراها وعنيها حمرا م العياط ووشها احمر والضرب معلم ع وشها.. ودخبوا وقفلوا الباب واول لما ايمان دخلت بصتلها اووي لقيتها حريت عليا واترمت ف حضني واتفتحت ف العياط بهستريا وانا حضنتها وسيبتها تعيط وتهدي وبطبطب عليها ودعاء واقفة وراها وبصالي وحطت ايديها ف وسطها وانا حطيت صباعي ع شفافي وقولتلها شششششش.. وهيا حطت ايديها ع بوقها وقفلت بوقها.. لغاية لما ايمان هديت وخرجت من حضني وخدت ايديها وقعدتها وبقيت بمسح دموعها ووشها بايدي واقوبها اهدي واحكيلي.. وبقت بتخكي وهيا بتفلهق م العياط ايمان: الكلب الحيوان بيضربني ويهيني ويطردني عشان واحده بيئه و معفنه انا: طب انتي كنتي قولتيلي انك صورتي فيديو صح ايمان: اااه طبعا.. ومسكت تليفونها وايديها بتتعرش وبتقولي اهوو بص.. وشغلت الفيديو وشوفت جوزها قاعد ملط وقدامه وملطع زبه وبيضرب عشرة وف الشاشه واحده مطلعه بزازها وبتهيجه.. روحت موقف الفيديو ع وش البنت وعملت زووم ع وشها والمفجاه اللي صدمتني تااني اني لقيت البت دي هند اخت حسن ومرات حنفي.. وطلعت مني شخره عاليه وقولت احاااا لقيت دعاء وايمان بصوا لبعض واتفاجوا من رد فعلي.. وقوبتبهم معلش اسف بس دي بت معفنه اووي.. وطيعا محبتش اقولهم اني اعرفها عشان ايمان متكرهنيش انا كمان.. وقولتلها طب وانتي عايزة اي يا ايمان.. قالتي انا هطلق منه والفيديو دا هوريه لاهله الكلب الحيوان انا: مش بسهوله كدا يا ايمان لازم يدفع تمن القلم غالي وغالي اووي اووي اووي ايمان: انا عايزة انتقم منه واربيه واخليه يطلقني مبقتش طايقه اشوفه ولا اسمع اسمه تاني الوسخ دا قولتلهم طب انا هنزل مشوار وجاي ولما اجي هقولك هنعمل اي ولغاية لما اجي مش عايزك تردي عليه لو كلمك او اقفلي تليفونك وانا لو عوزت حاجة هكلمك ع تليفون دعاء ونزلت وانا ف دماغي كسم هند ومعرفتها الوسخه.. بس معرفتها الوسخه بردوو مصلحه ليا ف اوقاات.. وروحت ع بيت هند وخبطت والظاهر كانت شغاله ع النت مع واحد تاني.. وقامت فتحت وهيا بتظبط جسمها ولقتني ف وشها ووقفت واتصدمت.. بصيتلها وقولتلها ازيك يا وسخه اي هتسيبيني ع الباب ولا اي.. ومستنيتهاش ترد وزقيتها ودخلت وروحت ع اوضتها ولقيت تليفونها شغال ولمحت اللي ف الفيديو وتقريبا نفس جسم جوز ايمان.. قولتبها يا شرموطه شغاله ع النت بتفرجي الرجاله عليكي يا نجسه.. قامت حريت وقفلت التليفون وقالتلي غصب عني حنفي مبقاش بيصرف عليا وكل فلوسه ع المخدرات وانا بشتغل ع نت بس وبيحولولي رصيد وانا ببيع الرصيد واصرف ع نفسي بس عمري ما قابلت راجل ولا حد منهم نام معايا صدقني انا محدش لمسني غيرك انت وعيطت وانا عذرتها وخدتها ف حضني وهديتها وقولتلها طب بقولك اي انا عايزك ف مصلحه وهتاخدي من وراها قرشين حلوييين اووي.. وطيعا هيا كلبه فلووس وسمعت سيرة الفلوس عنيا لمعت وقالتلي اي المصلحه.. قولتلها الزبون دا البي معاكي انا اعرفه كويس اووي وكمان متريش اووي وعايزك بقااا تهيجيه اووي وتقعدي معاه ع النت وقت كبير اووي وهنسجل الفيديو دا وهناخد منه قرشيين حلووين وبالنص بيني وبينك بس هتعملي اللي هقولهولك.. قالتلي وانا من ايدك دي لايدك دي.. اخدت تليفونها ونزلت برنامج بيسجل الفيديو وقولتلها تكلميه وتفضلي معاه اكبر وقت وانا قاعد هتفرج ومش هظهر ف الشاشه واعتبريني مش قاعد وعايزك بقاا تخرجي كل الشرمطه اللي جواكي معاه.. وظبط التليفون وهيا كلمته وبقت لبوة اووي وهوا بلع الطعم وبقااا باين بكل جسمه ووشه واوضه نومه طبعا طالعه ف الفيديو وكمان صورة فرحه هوا وايمان اللي ع الحيطه بانت ف الفيديو وقعدوا اكتر من ساعتين لغاي لما هوا قالها خلاص اتصفيت مش قادر.. وقفلت معاه وانا واخدت تليفونها ولقيت كل الفيديو اتسجل ع تليفون.. وبعته لتليفوني ومسحته من تليفون هند وقولتلها غيري رقمك دا وكلميني م الرقم الجديد وهقولك هنعمل اي بعد كدا.. قالتلي هند حاضر انا هنزل دلوقتي ابيع الرصيد اللي معايا واخد منه خط جديد واخليه يشغله وهكسر الخط دا وهرنلك من الخط الجديد…وانا اخدت الفيديو وعملت ايميل وهمي وبعتله الفيديو بتاعه ع ايميله اللي عرفته من تليفون هند.. وقفلت الايميل تاني وطلعت من جيبي ١٠٠٠ جنيه واديتهم لهند وقولتلها مشي نفسك بدول كام يوم ونزلت من عند هند ورايح لبيت خالتي ولقيت تليفوني بيرن من رقم.. رديت لقيتها هند وقالتلي دا رقمي الجديد سجله.. قولتلها متعمليش اي شغل دلوقتي خالص م الخط دا لغاية لما اقولك.. قالتلي حاضر.. وروحت ع بيت خالتي ولقيت ايمان ودعاء بيتكلموا وحسيت ايمان احسن كتير م الاول وبتضحك هيا ودعاء وبما دخلت لقيتهم سكتوا وبيبصوا لبعض وبيضحكوا من تحت لتحت.. وايمان قامت وقولتلها طيب انا هطلع بقااا يا دعاء وابقي تعالي اقعدي معايا بدل ما انا قاعده زهقانه لوحدي انتي صحبتي وملييش غيرك.. دعاء بصتلها وقالتلها من عيني ياحبيبتي طب وعيزاني اجي لوحدي بسس وغمزتلها.. ايمان بصتلها وبرقت وقولتلها بطلي بواخه بقاا يارخمه وطلعت شقتها وانا قفلت الباب ودخلت لدعاء وقولتلها في اي بقااا كنتوا بتتكلموا وانا دخلت سكتوا وضحكتوا كدا.. قالتلي مفيش يا حنين انا فضلت ادحلب ف ايمان لغاية لما فتحتلي قلبها و حكتلي كل حاجه بينك وبينها وعرفت ازاي انتوا خدتكوا ارقام بعض.. قولتلها يخربيتك انتي دماغك دي اي.. قالتلي بنات بقاا وبنحكي لبعض وكمان سالتني عنك وقولتلها انك مش متجوز وحسيتها معجبه بيك ياعم الدنجوان.. ااي ناوي تضمها هيا كمان ليك ولا اي قولي.. قولتلها بصي انا هسيبها بظروفها وكمان لازم تبقي بارادتها.. قالتلي ياحم. ايمان دي غلبانه اوعي تجرحها.. قولتلها متخافيش بس انتي اقفلي بوق امك دا واوعي تقعي بلسانك قدامها ف اي حاجة.. دعاء بصتلي وقالتلي لاا طبعا هوا انا مجنونه.. قولتلها خلااص يالا بينا نروح بقاا شقتنا.. وخدتها ونزلنا وروحنا وهيا قالتلي كب انا هدخل انام شوية وابقي احكيلي بقاا بو في حاحة جديدة واعمل حسابك لو خبيت عليت هعرف من ايمان وضحكت وانا قولتلها خشي نامي يابت وضحكت.. وهيا دخلت وانا فتحت الايميل الوهمي ولقيييت كميه رسايل منه انت مين وجبته ازاي وعايز اااي.. قولتله بقا انت متجوز وصورة جوازك باينه وشقتك حلوة اووي.. شكلك غني وانا عايز منك حاجات كتير واولها بقاااا تطلق مراتك وتكتب الشقه باللي فيها باسم مراتك وتاني حاجه تدفعلها بردوو قايمتها بردوو بالكامل كاااش وتالت حاجة بقاا عايزك تجهز ١٠٠٠٠٠ مية الف جنيه كاش وهقولك هاخدهم منك ازاي.. وقدامك ٣ ايام بس واليوم الرابع الفيديو دا هيبقي تريند ع النت.. وقفلت الايميل تااني وسيبته وقبت هعرف هوا نفذ ولا لا من ايمان واكيد هعرف انه طلقها واداها كل حاجة ولو منفذش هشوف هعمل اي… استنوني بقااا ف اللي جاااي الجزء الحادي عشر وطبعا بعد ما قفلت الايميل بعد ما قولتله ع طلباتي وقعدت افكر ازاي بقي افيد واستفاد انا كمان منا مش هفضل طول عمري الشمعه اللي بتحترق من اجل الآخرين.. وقررت ان اي حاجة بعد كدا هعملها لازم يبقالها مقابل مفيش حاجة ببلاش خلاص.. وقولت اقوم بقااا اشوف دودي وامه فوفو واخته سوسو ومراته ومي منا بقالي فترة مشوفتهمش.. ولبست وروحت البيت عند دودي وخبطت ودودي فتح وشافني واترمي ف حضني وقالي وحشتني اووي اووي ياحبيبي.. قولتله اومال مي فين.. قالي جوة نايمه.. خدته من ايده ودخلت فتحت اوضه نومه ودخلت ع مي وكانت نايمه ملط.. روحت داخل جنبها براحه وحطيت صباعي ف طيزها وبعبصتها لقيتها قامت مخضوضه وبصت لقتني انا مي: هاااه اااي.. احممد ازززيك عامل اي انا: اي يا مي عامله اي يابت.. خلاص عيشتي ف العز ونسيتيني ولا اي مي: مقدرش انساك ياحبيبي وانت السبب ف العز اللي انا فيه دا كله انا: اي يابت موحشتكيش ولا اي ولا خلاص دودي عوضك مي: بصتله اووي من فوق لتحت وعوجت بوقها وقالتلي بلا نيلا دا زيه زي ما انت عارف اللي فيها م الاول ولقيت دودي بيضحك ومبسوط انها بتشبهه بيها.. وايد مي بتحسس ع زبي وتقولي تعالي دلوقتي انا مولعه وكنت بحلم بيك معايا ف البيت زي زمان فااكر.. قولتلها فاكر يا وسخه… وقامت مطلعه زبي من البنطلون وقعدت تمص فيه بمزاج وقام دودي قعد جنبها ومسك زبي وقال لمي مراته. اوعي سيبي بتاع حبيبي.. وحشني انا كمان.. وخد زبي منها وبقا بيمص ف زبي اووي وهيا تشده تمصه وهيا يشده منها يمصه.. روحت نايم ع مي وهيا ع بطنها وقولت لدودي دخل زبي ف طيز مي.. لقيت مي بتقول لدودي ااه دخله اووي انا تعبانه عايزة اتناااك مش قادرة.. دودي قالها حاضر يا روحي.. يالهووي تعبانه اووي كدا.. خدي زبه اهوه وارتاحي يا حبيبتي.. وحط زبي ف طيز مي وبقيت بدخل واخرج زبي وهوا نزل بوشه تحتها وبقا بلحس ف كسها اووي وهياا اهاتهااا عاليه لغاية لما نطرت لبني ف طيزها وهيااا بقت بتوحوح وطلعت زبي من طيزها ودودي مسك زبي مص ولحس ونضفه ومسك طيز مي يلحس اللبن ويدخل لسانه فيها ويبلع اللبن ونضفها.. وقولت لدودي اتصل بامك واختك خليهم يجوا عايزهم دلوقتي.. لقيته نط م الفرحه وقالي اخيرا هتعمل علينا كلنا حفله هيييييه وضحك وحري مسك تليفونه وكلم امه يقولها ومي بتبصله وتقوله دا انت لبوة اكتر مني وضحكت.. قولتلها مبسوطه بجوزك يابت.. قالتلي انا بس مش مبسوطه غير ف العز اللي بقيت فيه لكن انا بردوو نفسي ف دكر.. قولتلها منا موجود.. قالتلي ما انت مش بتيجي كتير وانا اكتر وقتي بلعب ف نفسي او اخليه يلحسلي لغاية لما اجيبهم وساعات بصراحه انا وفوفو او انا سوسو ندخل نلعب ف بعض ونحك كساسنا ع بعض ونريح بعض.. قولتلها خلاص متخافيش كل حاجة هترجع زي الاول بس في كلام لازم اقولهلهم الاول.. قالتلي يعني انت جاي ف موضوع مش زي المتناك كا بيقول انك جاي تعمل علينا حفله.. قولتلها جاي ف موضوع والحفله بعدين عشان عايزة بال رايق.. ولقيته جاي يجري عليا وقعد بطيزة ع زبي وقالي امي واختي جااين حالا عايزك تهرينا بقااا.. قولتله انا جاي ف موضوع الاول.. قالي موضوع اي دا.. قولتله هتسمع لما ييجوا.. والباب خبط ولقيته قاام جري يفتح.. وامه واخته دخلوا وقالوله هوا فيين.. ولقوني خارج م الاوضه وماسك مي ف ايدي وهيا ملط.. وبصولها وبصولي وقالولها بقاا كدا من غيرنا.. قالتلهم وهيا بتغيظهم وانا مالي هوا مقدرش لما شافني كدا وركبني وجابهم فيا وضحكت بلبونه.. لقيت سوسو جايه عليا وبتقولي طب وانا موحشتكش وفوفو بتبصلي ومش ناسية القلم اللي اخدته.. قولتلها بعدين بس اسمعوا الكلام اللي هقوله.. مش انتي كنتي عاوزة محلل عشان ترجعي لجوزك.. والمحلل جاهز ينفذ من بكرا ويطلق تاني يووم.. لقيت فوفو فرحت وقالت بجد.. طيب خلاص احنا كمان جاهزين.. قولتلها بس هوا عاوز ٥٠٠٠٠ خمسين الف جنية.. لقيت فوفو قعدت وحطت رجل ع رجل وبصتلي وقالتلي لا كتير دا هند هتجيب واحد ياخد اقل من كدا بكتير.. خلاص انا هكلمها.. روحت قعدت قدامها وحطيت رجل ع رجل ورفعت رجلي ف وشها وهيا مسكت تليفونها وبتتصل بهند وتليففون هند مقفول وهيا متعرفش انها غيرت رقمها.. روحت انا ضاحك اووي وقولتلها هند خلاص بح مفيش غيرك قدامي.. لقيت سوسو قالت مش مهم الفلوس خلاص انا هدفع انا معايا فلووس كتيرر وكمان هوا هيدفع مفيش مشكله م الفلوس.. وفوفو بصت وانا بصتلها اووي وهيا حست انها خلاص مقدمهاش مفر.. وقالت مش هدفع غير نص الفلوس لما يكتب والنص التاني لما يطلق.. قولتلها كسمك يا مرا يا وسخه انا اللي اقول اي اللي يحصل وانتي تنفذي.. وهيا خافت وكشت ف نفسها وسكتت متكلمتش.. ولقيت سوسو فتحت شنطتها وطلعت دفتر شيكات وكتبت الشيك بالمبلغ كله وقالتلي الشيك اهوه بالمبلغ كله.. بصيتلها وقولتلها ياااه للدرجادي عايزة ترجعي لجوزك يا هايجه.. هوا مكيفك يا وسخه او كدا.. قالتلي مش بظبط كدا بس هوا مغرقني فلوووس وهوا عايش حياته وانا عارفه وسيباه وكمان بيجيب نسوان معاه البيت ينيكهم وانا عارفه وكمان انا بتناك براحتي بس من وراه وهوا فاهم اني ليه هوا بس وعاجبه اني متفتحه وسيباه براحته عشان كدا متمسك بيا وكمان ساعات بيقدمني لاصحاب مصالح معاه عشان يخلص شغل ويكسب ملايين.. وانا بستفاد من فلوسه دي كلها واديك شايف بنفسك اهوه.. بصيت لفوفو وقولت بقااا كداااا.. ولقيت فوفو بصت ف الارض ومكانتش عوزاني اعرف كل دا.. وقولت لسوسو وانا باصص ف عنين فوفو.. والكلام دا بقااا امك عرفاه ولا اول مره تسمعه.. قالتلي عرفاااه طبعااا وعارفه كل حاجة واكتر من كدا وحياتك وضحكت وبصت لامها.. وامها بصتلها وبرقت وانا حسيت ان في حاجة تاني معرفهاش.. قولت لسوسو ممم وياتري في اي تاني.. قالتلي هقولك.. راحت فوفو ضاربه سوسو برجلها وقالتلها اتلمي يا شرموطه كفاياكي كدا.. سوسو قالها ااااي هواا غريب.. بص كان فيه صاحب شركه كبيررر اووي وبينه وبين طليقي مصلحه بملايين كبيرة اووي وكان شاف امي مره قبل كدا ودخلت دماغه وطليقي قالي وانا قولت لماما وهيا وافقت وقالت كل شي بتمنه وخدت اتنين ملييون مقابل انها تروحله وتخلص الصفقه.. بصيت لفوفو وقولتلها وخلصتيها.. لقيت سوسو ضحكت اووي وقالت خلصتها وخلصت ع الراجل.. دا مخدش ف ايديها غلوة… قولتلها حلووو اووي الكلام دااا.. طب انا عايز بقاااا نصيبي م الصفقه.. لقيت فوفو بصتلي وقالتلي هو انت اللي روحتله.. دا انا اللي روحتله وخلصتهاله ودا نصيبي.. قولتلها انا مش طمعااان ف كتير انا عايزك تكتبيلي الشاليه اللي ف شرم باسمي بس كدا.. لقيت سوسو قالتلي ياحبيبي وحياتك لاديلك شاليه افخم منه هدية ليك.. وقامت فتحت شنطتها وطلعت عقد الشاليه وقالتلي لسه وخداه جديد اهوه ومستلماه امبارح خد اهوه هكتبلك تنازل بيع وشرا.. وكتبت التنازل وقالتلي روح سجله باسمك.. قولتلها وانا كمان بكرا هجيب اللي يكتب.. لقيت فوفو قامت متضايقه وقالت لبنتها انا ماشية وانتي حره ملييش دعوة بيكواا.. وضحكنا كلنا عليها وهيا مشيت ورزعت الباب وراها.. وقولتلها طيب لما يكتب عليكي عوزاه يبات معاكي ليله ولا يمشي.. قالتلي لو كويس يبات.. قولتلها فيين لقيت دودي قالي خليه يبات هنا معانا وسوسو هنا ونتبسط سوا ياروحي.. قولت لسوسو اي رايك قالت موافقه.. قولتلهم خلاص انا همشي وانتوا جهزو نفسكوا وبكرا هيبقي هنا مع الماذون وسيبتهم واخدت الشيك والعقد ونزلت فتحت حساب ف البنك وحطيت الشيك فيه وطلعت سجلت الشاليه باسمي وكله بقا تمام وروحت ع بيت بيدوو خبطت وفتحلي وحضني وقالي وحشتني اووي.. قولتله وانت كمان.. اومال فيين امك وجدتك.. لقيته بص ف الارض وقالي تيته تعبانه ف المستشفي بقالها يومين وماما معاها.. قولتله خلاص بكرا تعمل حسابك هتكتب ع البنت زي مقولتلك وتطلق تاني يووم وانا هتصرف مع موضوع جدتك.. وسيبته ونزلت روحت وعدي اليوم وتاني يوم اخدته وروحت بيه ومعانا ماذون وكتب ع سوسو وقولتله يالا بقااا خليك مع عروستك واخوها زيك واكتر منك وعادي بقااا وغمزتله وسوسو شدته من ايده وقالتله تعالي متخافش وانا نزلت ولقيت تليفوني بيرن ببص لقيت ايمان.. رديت ايمان: الوو احممد انا مش مصدقه بجد انت عملت اي.. انا مبسووطه اووي انا: اي حصل اي بس ايمان: انا لقيت ورقه طلاقي ومبايعه الشقه باللي فيها باسمي وكمان معاهم شيك بمبلغ القايمه كله جايلي ف ظرف ع البيت ولقيته باعتلي رساله ع الموبايل بيقولي انا طلقتك وكل حاجة باسمك وكمان الفلوس.. انت عملت اي عشان يعمل كل دا.. بجد انا مش عارفه اقولك اي ع وقفتك معايا انا: انا معملتش عير اللي تستحقيه ولو عاوزة اكتر من كدا هعمل بس انتي تامري يا قمر ايمان: احممد انا بحبك اووي ومش عارفه قولتها ازاي بس بجد انت اكتر حد قلبي حبه.. وقفلت السكه م الكسوف وانا ضحكت من موقفها وفتحت الايميل الوهمي ولقيته باعتلي رسايل كتير.. انا نفذت وعدي ومستعد ادفعلك المبلغ بس اوعي الفيديو ينتشر وسمعتي وكدا.. روحت باعتله رقم حسابي وقولتله حط المبلغ ف الحساب واعتبر الفيديو اتمسح.. وعدي ساعتين ولقيت رساله م البنك بتقولي ان المبلغ اتحط ف حسابي وانا فرحت طبعا بقااا معايا مبلغ كبير ف وقت صغير وافتكرت جدته بيدوو.. روحت متصل بسوسو وقولتلها عايزك تكلمي طليقك يحجز ف اكبر مستشفي عشان في حد عزيز ليا عياان وقالتلي حالا وقفلت معايا وكلمته وكلمتني وقالتلي ع اسم مستشفي مشهورة اووي.. وروحت ع مستشفي اللي فيها جدة بيدو وام بيدو لما شافتني جريت عليا واترمت ف حضني وعيطت وقالتلي امي تعبانه اووي اووي وانا بلغت المستشفي تجهز عربيه اسعاف ويطلعوا بيها ع المستشفي التانيه ودفعت تكليف المستشفي وخرجتها وودناها المستشفي التانية وكان متوصي عليها طبعا والدكاترة اتلموا عليها واخدوها وفحوصات واشعات والدكتور قالنا ملهوش لزوم قعدتكم هنا روحوا وسيبوا ارقام تليفوناتكم وهنكلمكم وسيبت رقمي ورقم ام بيدو واخدتها وروحتها ع شقتها وجيبت اكل واحنا ماشيين وطلعنا شقتها وبقيت باكلها وهيا طبعا نفسيتها زفت عشان امها وفضلت معاها شوية وقولتلها ارتاحي وانا هجيلك تاني ومسكت فيا افضل معاها وقولتلها معلش انا واخد بيدو عندي لغاية لما نعدي المحنه دي وطبعا مقولتلهاش حاجة عن موضوع الجواز.. وروحت البيت ولقيت فرحه ف البيت وامي شافتني وحضنتني وقالتلي مبررووك هبه حااامل.. هتبقي اب خلاص.. روحت لهبه لقيتها نايمه ع ظهرها ع سرير والبنات كلهم حواليها وامي وخالتي وبصيتلها وقولتلها مبرووك هتبقي ام يا حبيبتي.. قالتلي وانت هتبقي احلي اب وبوستها وسيبتها وخرجت ولقيت خالتي جات جنبي وبتقولي خلاص اختك حبلت.. اااي ناوي ع اي بقااا.. قولتلها ناوي احبل باقي اخواتي انا عايزز عيااال كتيرر.. قالتلي يالا شد حيلك بقااا انت.. قولتلها شاده اهوه وضحكت وهيا ضحكت وقالتلي يا واد بكلمك ع باقي اخواتك عيزاك تحبلهم عشان عيالك يبقول كلهم قريبين ف السن ويكبروا سوا.. غمزتلها وقولتلها طيب متاخدي دعاء ع البيت انهارده عشان اعرف اركز معاها ووجودك هيخليني اركز اكتر.. بصتلي وقالتلي احمد خلي بالك مش عايزة البنت تعرف حاجة م اللي حصلت اووعي تقولها.. قولتلها طيب ياخالتي لو بنتك طلع معندهاش مشكلة هتفضلي بردوو كدا.. قالتلي ولااا انت قولتلها حاجة.. قولتلها لا طبعا بس انا بقولك انتي.. قالتلي مش عارفه بصراحه بس خلينا زي ما احنا كدا احسن.. قولتلها خلاص يبقي تاخديها وتروحي الشقه وتلبسيها الانجيري وتلبسي زيها عايزكوا انتوا الاتنين زي بعض وغمزتلها.. بصتلي وضحكت وقالتلي دا بعينك يا وسخ.. وقامت ندهت ع بنتها وقالتلها ولقيت دعاء بصتلي وضحكت وقامت نزلت مع امها وانا قعدت شوية وقومت ندهت ع سوسن وخرجتلي وقولتلها عايزك ف اوضتي.. واخدتها ودخلت وقولتلها دلوقتي هبه حبلت مني وعايز احبلك انتي كمان عايز عيال منك.. لقيتها حضنتني اووي وقالتلي انا بحبك اووي ونفسي ف ولاد شبهك اووي.. وطبعا اندمجنا ومسكتها ع سريري وفضلت انيك فيها وانزل ف كسها وقولتلها ارتاحي ع ظهرك عشان يحصل حمل.. ولبست هدومي وخرجت لقيت امي ف وشي بتبصلي وبتضحك.. بقولها اي مالك بتضحكي ع اي.. قالتلي مفيش بس صوت سوسن كان عالي وفهمت انك معاها جوه.. قولتلها منا عايز احبلهم كلهم عايز عياال كتيرر.. قالتلي وماله املي البيت علينا عيال انا هبقي مبسوطه.. قولتلها طيب سوسن ع سريري بقاا خليها ع ظهرها عشان تحبل هيا كمان وانا رايح شقه خالتي وهيا ودعاء هناك ومستنيني عشان اعمل معاها الواجب وغمزتلها وضحكت.. قالتلي احمد انا عوزاك تخلي بالك شوية من صحتك ومتفضلش قايم نايم بتبدل عليهم كل شوية.. كدا صحتك هتتعب.. قولتلها صحتي بمب متقلقيش عليا حتي اسالي بنتك هبه.. ضحكت وقالتلي يامشي يا عم البطل يالا روح لدعاء بقاا.. وسيبتها ونزلت روحت لبيت خالتي ولقيت دعاء لابسه الانجيري الشبك وخالتي قاعده بقميص بيتي.. بصيت لخالتي وقولتلها اي دا انتي لابسه كدا ليه متلبسي زي دعاء.. خالتي بصتلي واتخضت عشان بنتها واقفه وقالتلي بس ياوااد احترم نفسك انا خالتك بردوو.. قولتلها مهو عشان خالتي بقولك كدا.. وبصيت لدعاء وقولتلها طب مش بزمتك امك بقالها كتير ملبستش اللبس دا.. دعاء فهمت دماغي وبصت لامها وقالتلها صح ياماما متلبسيه دا انتي بقالك كتير مبتلبسيش حاجاتك وبعدين هو دا حد غريب دا اخويا وجوزي وانتي عارفه كل حاجه مش غريبة عنك.. خالتي قالتلنا بقولكوا اي انتوا الاتنين انا مش فيقالكوا يالا خشوا الاوضه وخلصوني.. وبصيت لدعاء وقولتلها خدي امك بالعافيه ولبسيها ولو مرضيتش اندهيلي وانا هلبسها معاكي وضحكت ودعاء شدت ايد امها ع الاوضه وهكا بيضحكوا وخالتي بتقول لبنتها.. بس يابت الوسخه اسكتي وبتضحكت ودعاء بتضحك وتقولها بتشتميني طيب انا هوريكي.. وشدت امها بالعافيه ودخلوا الاوضه وسامع صوت ضحكهم سوا وشوية لقيت دعاء خارجه وخالتي خارجه وراها لابسه نفس الانجيري وجسمها كله واضح قدامي وشوفتهم وصفرت وقولتلهم اللي يشوفكوا كدا يقول انتين اخوات مش ام وبنتها.. وخالتي قالتلي بس يالاوااا انت بتعاكسني ولا اي.. قولتلها ااه بعاكس يا مهلبيه انتي.. انا لو عليا اتجوزكوا سوا وضحكت ودعاء ضحكت وخالتي اتكسفت.. ودعاء قربت مني وبقيت انا وهيا بنبوس ف بعض قدام خالتي وانا عيني ف عين خالتي وهيا عنيها ف عيني ونظرة عنيها هيجتني وبقيت باكل جسم دعاء وهيا اهاتها عليت ونيمتها ع الارض وطلعت زبي قدام امها ونيمت ع دعاء وزبي بقا بيخبط ف كسها بس كسها كان لسه ناشف.. وبحاول احط زبي بالعافيه وهيااا ااااه استني ياحمد كسي ناشف اااه بيوجع كدااا اهه هتعور استني بس اااي.. قربت من ودنها وقولتلها خلي امك تمص زبي وتبله عشان احطه ف كسك.. وبدخل زبي بالعافيه فيها ودعاء هاجت اكتر من كلمتي وقالت.. اااه اااي الحقيني يا ماما ااه بيحطه ع الناشف بيوجعني.. ااااه ماما عشان خاطري بليه شوية عشان ميعورنيش.. خالتي بصتلها ووشوها عرق وهااج ع المنظر وقالتلها عوزاني اعملك اي يعني يا روح امك.. قالتلها دعاااء ااااه ماما بلي زبر احمد ياماما مش قادرة اااي.. ولقيت خالتي كانها اخدت الاذن ونزلت ع الارض وقعدت بين رجل بنتها ونزلت بدماغها ومسكت زبي وبقت بتمصه بشويش ومترددة بنتها تشوفها وانا اول لما حسيت زبي بقااا ف بوق خالتي بقييت بنيك ف بوقها ودعاء حست ورفعت راسها وشافت امها وهيا بالعه زبي ونازله مص.. قامت قالت لامها ااه وكسي كمان ياماما بليه عشان ناشف.. وخالتي طلعت زبي من بوقها ونزلت لحس ف كس بنتها ودعاء بتتئوه لغاية لما حسيت دعااء قفلت بوراكها ع راس امها وجابت شهوتها وهديت وبترفع وشها وانا بصيت لخالتي وقولتلها حطي بقا زبي ف كس بنتك يالا.. ولقيت خالتي مسكت زبي ودخلته ف كس بنتها وانا زبي داخل طالع ف كس دعااء وايد هالتي نازله تحسيس ع زبي وبضاني وكس بنتها وايديها ع كسها بتفرك ف نفسها م الهيجان لغاية لما قربت اجيب زودت اووي ودعاء بتصرخ ونطرت لبني ف كس دعااء وطلعت زبي وقربته من وش خالتي ولقيتها بتبصلي بعنين كلها شرمطه وهيجان وبصت لبنتها ولقيت دعاء مستسلمه من كتر النيك وقامت فتحت بوقها وبقت تمص ف زبي وتبلع اللبن اووي وهيجانه ناار وعايزة تقوم تركب ع زبي من كتر هيجانها.. وقالت لبنتها قومي نامي ع ظهرك ف الاوضه جواا شوية قبل لما ننزل.. وانا قولتلها استني يا دعاء متقوميش وروحت شايلها ع دراعي ومدخلها منيمها ع سرير ع ظهرها وقولتلها بصي يا دعااء انا عايزك تفضلي ف الاوضه متخرجيش حتي لو سمعتي اي وسيبيني مع امك شوية.. قالتلي انا حاسه انك جايبنا هنا عشان كدا وكمان لما خليتها تلبس وتمصلك كمان.. قولتلها بظبط كدا وكمان هنيكها وعشان كدا بقولك خليكي عادي عشان هيا لو لقيتك عادي الامور بينا هتبقي ف النور واحسن لينا كلنا.. قالتلي بس ياحمد خلي بالك احسن تعملك مشكلة.. قولتلها متخافيش بس زي ما قولتلك.. وسيبتها وخرجت لخالتي اللي قاعدة تفرك ف وراكها ووشها احمر م الهيجان وقربت منها وشديتها من ايديها لحضني ونازل بوس فيها وتقفيش ف بزازها وبقولها عجبك زبي وانتي بتمصيه عشان تحطيه ف كس بنتك.. مش عوزاه ف كسكانتي كمان بعد مخرجته من كس بنتك.. لقيتها هاجت اووي وبتزووم بصووت مكتووم وبتقوول.. اممم اااه بس بقاا البت تسمعنا اااه احمد انا مش قادرة سيبني دلوقتي عشان خاطري اااي اااح.. روحت حاط زبي بين وراكها وتحت كسها واحنا واقفين وبقيت بحك ف كسها وهيا فشخت وراكها عشان زبي يدخل اكتر واتشعلقت ف رقبتي وعنيا غمضت ونسيت كل حاجة ومش مركزة غير ف نيكي ليها.. وروحت منيمها ع الارض ونايم عليها وقولتلها هنيكك ف نفس المكان اللي نيكت بنتك فيه قدامك وحطيت زبي مرة واحده ف كسها وهيا شقهت.. هااااه اااه ااااه اااي ااوف مش قادرة يخربيتك اااي اااف.. وانا بنيك فيها وصوت اهاتها عالي واكيد بنتها سامعه كل حاجة وهيا نسيت بنتها ونسيت اي حاجة ومش فايقه غير لزبي اللي بينيكها وصوت لحمها اللي بيطرقع لغاية لما نزلت لبني ف كسها ولقيت كسها بيقفل ع زبي وبيعصر فيه اووي وطلعت زبي واديتهولها تمصه ومصت وبلعت اللبن وقامت قالتلي يالهووي بنتي بنتي.. اووعي قووم لتكون شافتنا يخربيتك.. قولتلها خالتي بنتك معندهاش مانع ع فكرا واديكي شوفتي اهوه اهاتك كانت عليه وصوت طرقعه لحمك كمان وهيا اكيد جوة سامعه وساكته فا متعمليش انتي مشكلة وسيبي الامور ماشية لوحدها كدا.. وقومت فتحت الباب ع دعاء ودعاء بصت وهيا ع السرير وشافت امها نايمه ع الارض ووراكها مفشوخه وكسها كله لبن وخالتي بصت لدعاء والاتنين عنيهم جات ف عنين بعض ولقيت خالتي قامت وعدلت نفسها ودخلت لبنتها وقالتلها ارتحتي ياحبيبتس خلاص يالا نقوم بقاا.. دعاء بصت لامها وقالتلها انا ارتحت خلاص المهم انتي ارتاحتي ولا نستني شوية كمان يمكن تحبي ترتاحي كمان.. خالتي اتلخبطت وقالتلها هااااه لااا انا ارتحت يا حبيبتي خلاص هنمشي بقاا.. وخالتي خارجه م الاوضه ولبني نازل من كس خالتي ع وراكها ودعاء خدت بالها وقالت لامها.. ماما خلي بالك هيقعوا ويوسخوا الارض.. وخالتي فهمت وبصت لسكها ولقت لبني نازل يسيل ع وراكها وقامت حطت ايديها ع كسها وجريت ع الحمام وانا ودعاء ضحكنا.. ودعاء قالتلي احمد ع فكرا دي مش اول مرة لسك مع ماما صح.. قولتلها بصراحه ااه.. قالتلي انا قولت كدا دي مخدتش ف ايدك وقت.. طب ازاي ودي اول مره .. قولتلها ااه وهيا مترددة منك بس انتي دلوقتي اثبتيلها انك عادي وهيا اتبسطت بس متتكلميش معاها ف حاجة وسيبيها هيا لو حبت هتكلمك.. قالتلي ماشي وخالتي خرجت ومكسوفه وكل شوية تبص لبنتها وتحط وشها ف الارض م الكسوف.. ونزلنا وروحنا شقتنا والبنات ناموا سوااا وامي وخالتي دخلوا الاوضه سوا يناموا وعدي اليوم وتاني يوم رحت لبيدو وسوسو وجبت الماذون وطلق وخدته ونزلنا وقولت لبيدو ااي اتبسطت قالي اووي اووي دا انا كنت هايص بين الاتنين.. بصيتله وقولتله اتنين مين.. قالي اللي اسمها مي دي وسوسو اللي اتجوزتها وطلقتها.. قولتله هو انت نكت مي.. قالي بصراحه جوزها هوا اللي خلاني انيكها وبقيت بنيك الاتنين سوا لما تعبت خالص.. وخدته وروحته وقولتله خلي بالك من امك ف الظروف دي عشان ملهاش غيرك ولو في حاجة كلمني.. وسيبته وانا ماشي لقيت تليفوني بيرن وببص لقيت ايمان ورديت عليها.. اهلااا ازيك يا ايمي عامله اي.. قالتلي كويسه وانت.. قولتلها تمام.. قالتلي بجد مش عارفه اشكرك ازاي ع وقفتك جنبي وكمان حبتلي حقوقي وزياده.. قولتلها انتي تستحقي اكتر من كدا انا معلمتش حاجة يعني.. لقيتها بتقولي اي هو انت مبقتش بتيجي عند طنط ولا اي اصل يعني مشوفتكش بقالي يومين قولت اطمن.. قولتلها يعني بتطمني بس ولا عايزة تشوفيني.. ولو بتطمني انا كويس.. قالتلي بس بقااا متكسفنيش انت عارف انا قصدي اي.. قولتلها يعني انا وحشتك وعايزة تشوفيني.. قالت بلهفه ااااه وحشتني.. قولتلها وانتي وحشتيني اووي اووي.. طيب بقولك اي يا ايمي انا رايح يومين بظبط كدا شرم وراجع تيجي معايا نغير جوو ونرجع.. قالتلي ياريت بجد انا زهقت من قعده البيت.. قولتلها نسافر انهارده اي رايك قالتلي خلاص هقول لماما اي حاجة واكلمك.. قولتلها خلاص هستناكي تقوليلي جاهزة ماشي.. وضحكت قالتلي ماشي وقفلت.. وطلعت ع بيت هند وسلمت عليها واديتها ٥٠٠٠ جنيه وشافتهم وعنيها زغللت وقولتلها المصلحه تمت ودا نصيبك.. وحضنتني اووي وقالتلي انت بجد ع قد قسوتك وخشونتك دي حنين اووي وعشان كدا انا مسلمالك امري وماشية وراك مغمضه.. قولتلها خلاص تسيبك من شغل النت واي مصلحه تقوليلي الاول.. قالتلي من عنيا بسسس في حاجة كنت عايزة اقولك عليها.. قولتلها هي اي.. قالتلي البت اخت حنفي عرفت يعني اني بشتغل ع النت وكدا وكانت عايزة تشتغل هيا كمان وانا قولتلها اني بطلت وهيا عوزاني اشغلها يا تشردني.. قولتلها اسمها اي البت دي قالتلي سمر قولتلها عندها كام سنه قالتلي ١٩ قولتلها ولسه بنت طبعا.. قالتلي اااه.. قولتلها طيب اتصلي عليها خليها تيجي وقوليلها صاحب القناه اللي ع النت هنا وهوا اللي بيجيب الشغل ولو عوزاه يشغلك تعالي دلوقتي.. وفعلا اتصلت بيها وقالتبها دقيقه واكون عندك.. وقولتلها هيا البت دي نظامها اي.. قالتلي دي بنت مرة وسخه مقضياها مع الشباب ف التكاتك بتتقفش وتمص لدا ودا يفرشها بالفلوس بس عايزة تكسب اكتر اللبوة ومخطوبة لعيل سواق توكتوك شمام ميتخيرش عن حنفي كدا.. وشوية لقينا الباب بيخبط ولقيت بت ١٩ سنه بس جسمها اكبر من سنها وراسمه حواجبها وشكلها شرموطه رسمي ودخلت سلمت علسها وباستني عادي ومتجاوبة للشرمطه.. قولتلها اهلا بالفرس الجديد.. قالتلي اهبا يا قلب الفرسه.. انا عايزة اشتغل بقا زي هند كدا وامسك فلوس كتير.. قولتلها بس انتي بنت ولازم تبقي مرا مفتوحه.. قالتلي ياخويا ادعلهم ف كسي واوريهم بزازي واهزها لغاية لما يجيبوا وخلاص.. قولتلها دا انا شغلي اعلي بكتير وفكري وقوليلي.. قالتلي هو انا لسه هفكر انا موافقه ولو ع خطيبي مش مشكله مهو ياما فرشلي كسي بزبه وابقي اخليه يفرشلي واخد زبه ف كسي ويفتحني واقوله انه فتحني ولازم يتجوزني.. قولتلها خلاص لما تتفتحي ابقي عرفيني وانا هشغلك.. قالتلي اعتبرني اتفتحت خلاص وضحكت وقامت سلمت علينا ومشيت وانا قولت لهند لما تكلمك عرفيني قالتلي دي لبوة هترمي بلاها ع الواد وهتلاقيها هنا ع طوول وضحكت وانا ضحكت وسيبتها ونزلت وايمان كلمتني وقالتلي هنسافر امتي.. قولتلها يالا دلوقتي.. قالتلي خلاص انا لابسه وهنزل اقابلك ونسافر.. وقابلتها واخدتها وحجزت ولقيت سوبر جيت طالع وركبنا فيه وسافرنا وطول الطريق ماسكين ايدين بعض وصوابعنا مشبكينها ف بعض زي العرسان ووصلنا الشاليه بتاعي بقااا ولقيته شاليه فخم اكتر من الشاليه الاولاني وكان دورين دوبلكس وحمام سباحه خاص بيه وجنينه صغيرة كدا وحاجة اخر فخامه ودخلنا طبعا اترمينا الكنبه م السفر وقالتلي انا تعبت وعايزة انام شوية مش قادرة.. قولتلها خلاص احنا نريح شوية ونقوم نقضي يومنا.. وفعلا طلعنا الاوض وهيا دخلت اوضه وانا مرضيتش اخش معاها وحبيت اخليها براحتها ودخلت اوضه تاني وقلعت كل هدومي ملط واترميت ع السرير ونمت وعدي وقت ومحستش بحاجة وصحيت ع صوت خبط ع الباب وصوت ايمان بينده عليا.. وانا طبعا دماغي تقيلة م النوم ومش مركز خالص وقولتلها ادخلي يا ايمان.. وطبعا الواحد بيبقي صاحي وزبه بيبقي واقف انتباه.. وهيا فتحت الباب ودخلت وبصت لقتني ملط وزبي واقف زي المسله لقيتها شهقت واتخضت وجريت تاني لبرة وقفلت الباب وبتقول.. هااااه اااي داا اخص عليك ياحمد مش تقول انك مش لابس يارخم.. وانا رفعت راسي وبصيت لجسمي وزبي وكله طبعا ملط وضحكت وقولتلها معلش مخدتش بالي اني نايم من غير هدوم.. وقومت لبست هدومي تاني وخرجت وهيا برة ووشها احمر م الكسوف.. قولتلها اي القمر مكسوف ولا اي.. قالتلي ايوة اتكسفت اووي اخس عليك.. قولتلها وانتي نمتي بهدومك يعني.. قالتلي لا قلعت بردوو ولما صحيت لبست.. قولتلها طيب يالا نخرج.. واخدتها وخرجنا اتفسحنا ودخلنا محل بيبيع لبس واشتريتلها كام طقم حلوين اووي وهيا بقت فرحانه اووي واشتريت ليا لبس بردوو ودخلنا محل بيبيع مايوهات وقولتلها تعالي نجيب مايوهات عشان ننزل بيها البحر.. قالتلي يالهووي لاا اتكسف البس كدا قدام حد دي المايوهات هنا عريانه اووي.. قولتلها خلاص ابقي انزلي بيها حمام السباحه ف الشاليه.. وجيبتلها مايوة قطعتين اندر فتله وبرا فتله واشتريت مايوة ليا وطبعا الحاجات دي مش بتتقاس بتشتريها ع حسب مقاسك.. واتعشينا برة وهيا بقت بتبصلي اووي وعنيها علها اعجاب وقالتلي انت بجد حنين اووي ومش مصدقه اني جيت معاك هنا لوحدي وكل اللي حصلي اصلا ف الكام يووم دول من وقت ما عرفتك مش عارفه حصل ازاي بس احساس حلو بصراحه.. قولتلها وانتي تستاهلي اكتر من كدا واتكسفت وقالتلي طيب يالا نمشي بقاا.. واتمشينا وكول الكريق بقولها كلام حلو وهيا مستمتعه معايا وكاننا عرسان جداد لغاية لما رجعنا الشاليه وقولتلها طيب يالا ادخلي قيسي المايوة بقاا وخدته ومكانتش متوقعه انه كدا لاني اشتريته ع زوقي.. ودخلت ولقيته اندر وبرا فتل.. ولبسته وشافته عليها وغيرت وخرجتلي وقالتلي اي دا ياحمد دا عريان كاني مش لابسه حاجة.. قولتلها وانتي عاوزة تنزلي الميه بهدومك يعني.. قالتلي لاا بسسسس داااا داااا عريااان خالص اتكسف البسه.. رجعه احسن ونشتري واحد تاني مقفول.. قولتلها لاا انا مش هرجعه غير لما اشوفه عليكي.. لقيتها بصتلي وبرقت وقالتلي لااا مش هيحصل اتكسف البسه.. قولتلها خلاص وانا مش هرجعه والبسيه وانزلي بيه حمام السباحه بتاع الشاليه ومحدش هيشوفك.. قالتلي ياسلام وانت يعني مش هتشوفني.. قولتلها طيب هو انا اي حد يعني.. قالتلي لا مش قصدي كدا بسس هتكسف بردوو البسه قدامك لااا مش هقدر.. قولتلها خلاص خليه وبكرا نشوف بقااا.. وقعدنا سوا كملنا سهرتنا وضحك ورومانسية مع كام حضن وبوسه ع خفيف كدا وقامت قالتلي انا هنام.. قولتلها خلاص مش هضغط عليكي روحي نامي وبكرا نصحي وننزل الميه سوا… وطلعنا وكل واحد دخل اوضه وانا دماغي مودياني ادخلها واحاول معايا بس مرضيتش بؤدوو وعايزها تيجي بمزاجها.. ونمت وصحيت بدري ع صوت الميه ف حمام السباحه وببص لقيتها لابسه المايوة وبتعووم ف حمام السباحه وصحيت بدري تعوم قبل ما انا اصحي واشوفها بالمايوة وانا شوفتها ف الميه ولقيتي بقووم جري وبقلع هدومي وبلبس المايوة بتاعي وعبارة عن كلوت بس بتاع بحر وكان ضيق شوية عليا وزبي مكبب فيه ومرسوم اووي وواضح.. وروحت ناطط جري ف الميه وهيا اتخضت وبقت بتحط ايديها ع بزازها اللي باينه كانها عريانه وتقولي.. اخس عليك ياحمد انا قومت بدري قبل ما انت تصحي عشان مكسوفه تشوفني بالمايوة دا.. وقربت منها وشيلت ايديها وحطيت ايدي حوالين وسطها وقولتلها.. اول مرة اشوف عروسه البحر ف حمام سباحه وروحت شايلها ولفيت بيها ف الميه وحدفتها وطبعا بزازها بقت بتترج وجسمها ميلف اووي وجامده جدا وطيازها مدورة وتهيج وزبي طبعا بيشد وبقاا محشور اووي ف المايوة وبقاا منفوخ وواضح للاعمي بس مش باين قووي عشان انا وسطي جوة الميه وهيا بدئت تفك وتهزر معايا واندمجت وقعدنا نلعب ونعووم لغاية لما تعبنا فعلا من كتر اللعب ومحبتش الزق فيها ف الميه او اتحرش بيها بردوو وقولت اخليها واحده واحده.. وقالتلي انا تعبت خلاص وجسمي وجعني م العوم انا هطلع بقاا.. قولتبها خباص وانا كمان هطلع يالا بينا.. وخرجنا وبقيت باكل جسمها بعيني وهيا لاحظت واتكسفت وقالتلي لم عينك دي وبطل بصبصه.. قولتلها معذور القمر بنفسه ساب السما واتواضع ونزل يقعد معايا ع الارض.. لقيتها اتكسفت اووي ومردتش ولاحظت انها بقت بتحب معاكستي ليها ونظرتي ليها ولجسمها بردوو.. وخلنا كل واحد اخد شاور ولقيتها قعدت وقالتلي انا جسمي كله مكسر مش قادرة بقالي كتيررر اوووي منزلتش ميه.. قولتلها تعالي هعمل مساج يفك جسمك وهيا قالتلي.. ااااي لاااا شكراااا مشش عاوززة.. روحت قايم شاددها من ايديها ومقومها.. وقولتها بهزار انتي هتفضلي تعباني كدا كتير انا بعد كدا مش هاخد رايك وهعمل كل حاجة بالعافيه بقا وضحكت وخدتها ع اوضتها وقولتلها هااا هتجهزي نفسك وتندهيلي ولا اجهزك بنفسي.. وقصدي طبعا تقلع وتنام عشان اعملها المساج.. لقيتهاا بتقولي وهيا بتضحك وبتدلع.. بسس يامجنوون اخرج برة انا هجهز نفسي واقولك.. وخرجت وقفلت الباب وسيبتها وبسرعه قلعت الشورت وقلعت البوكسر ولبست الشورت من غير بوكسر وقلعت التي شيرت وخبطت وقولتلها هااا خلااص.. لقيتها ساكته.. روحت فاتح الباب وداخل لقيتها قاعده ع السرير وكاشه ف نفسها ولافه جسمها كله ومتغطيه.. قولتلها اي دا بقاا انتي لسه مجهزتيش.. قالتلي لاا جهزت بس مكسوفه اووي اووي منك انا عمري ما كنت كدا قدام حد غير طليقي بس.. قولتلها يعني هوا احسن مني بقاا.. قالتلي دا انت دفر رجلك برقبته.. روحت شادد الملاية وقولتلها طيب يالا.. ولقيتها لابسه برا واندر لونهم احمر بس حلويين اووي عليها وهيا اتكسفت وحطت ايديها ع وشها م الكسوف.. روحت قوبتبها يالا بقا متتعبنيش ونيمتها ع وشها وجيبت زيت جونسون وبقيت بنقط ع ظهرها وبحسس بحنيه ع ظهرها وملمس جلدها بااارد اووي وناااعم اووي وجسمها طررري اووي اووي اووي وبقيت بدعك براااحه وهيا بدء جسمها يسيب ويرخي.. وقلتلها هااه اي رايك بقااا.. قالتلي بجد حلوو اووي وطلعت بايدي لغاية مشبك البرا من ورا وفكيته وهيا حست وقالتلي ليه فكيت المشبك قولتلها المفروض اصلا تكوني من غيرة.. قالتلي لا انا اتكسفت.. روحت مطلع دراعاتها من حماله البرا وبزازها بقت باظه م الجنب وانا ايدي ونازله دعك ف جسمها بحني واروح بايدي لغاية بزازها م الجناب والمسها بشويش وارجع تاامس وهيا سااحت خالص ونزلت لوراكها الملبن الملفوفه وطيزها مدورة قدام عيني ومانبرة ومرضيتش احط ايدي عليها غير لما تستوي الاول وبقيت بدعك ف وراكها اووي واقفش ف لحم وراكها براحه وهياا صووت نفسها بقاا عاالي وبتطلع اهات مكتومه وحسيت بضم وراكها ع بعض وقوبت هيا كدا بتهيج وبقيت بقرب بصوابعي شوية شوية والمس كسها واخبطه بصوابعي وارجع لوراكها وهيا بقت بتفتح وراكها سنه سنه عشان صوابعي تخبط اكتر وانا بقيت بدعك اووي ف لحم وراكها تحت كسها وهيا نفسها علي اووي وهاجت وانا زوت اووي تخبيط ف كسها ولقيتها بتقولي بصووت راايح خالص.. احمممد امممم كفاااية عشااان خااطري ااامممم ببسسس بسس بقااا اااه احمممد اممم عشاان خاطري اممم… وانا ولا كاني سامعها وهيا هاجت وانا بقيت بلعب بصوابعي ف كسها وهيا سخنت وبقت بتمتم ومش فاهك بتقول اااي لغاية لما مرة واحده صرخت وطلعت اااه منها وجابت شهوتها وهديت وفاقت للموقف اللي حصل وقامت واتعدلت وقعدت قدامي وبزازها كلها بقت قدام عيني لما قامت والبرا وقع ولقيتها بتجيبه ومتلخبطه وبتحاول تداري بزازها وبتقولي احمد بس كفاية سيبني عشان خاطري.. بصيتلها وقولتلها ايمان انا بحبك زي ما انتي بتحبيني وعايزك زي ما انتي عوزاني ومديتهاش فرصه تتكلم وروحت واخد شفايفها ف شفايفي وبقيت باكل شفايفها وهيا بتاكل ف شفايفي وايدي طلعت لبزازها وبقفشها وهيا اول لما ايدي لمست بزازها لقيتها غمضت عنيها ودماغها اترمت لورا ونزلت ارضع ف بزازها واعضعض ف حلمتها وهيا متعملش غير اااه ااممم ااااح ااااه اممممم ااي.. روحت منيمها ع ظهرها ونايم فوقيها بجسمي وهيا حست بزبي بيخبط ف كسها وبصتلي وعميها كلها شهوة وقالتلي احممد بلااش عشاان خاطري.. قولتلها انتي للدرجادي مش عيزاني.. قالتلي لا مش قصدي كدا بس خايفه بعد كدا تشوفني وحشه وتبعد عني وانا احلفلك عمري ما كنت مع حد خالص وانت اول واحد ابقي ف حضنه.. قولتلها وانا عارف دا وعمري ما فكرت فيكي بحاجة وحشه وهتفضلي اجمل حاجة ف حياتي.. وقلعت الشورت براحه وطلعت زبي وبقيت بمشية بين شفايف كسها واخبط ف زنبورها وهياا بصالي بكل شهوة وبتعض ع شفتها وبتزووم امممم امم.. روحت حاطط زبي ع خرم كسها وبزوقه وخرم كسها ضيق شوية وزبي كبير وتخين عليه واول لما دخلت راس زبي صرخت بمحن وقالتلي.. اااه اااح اااي براااحه عليا عشان خاطري.. وانا روحت مدخل زبي تااني وبقيت بنيك فيها براحه وهياا اااه اااه ااي يالهووي ياحممد اااه ااي كل دااا مش قااادرة ااوف ااه لغاية لما زبي دخل كله فيها وبقيت بنيك فيها اووي وبرزع ف كسها وهيا اهاتها ماليه الاوضه وجابت اكتر من ٥ مرات وخلاص تعبت وانا بنيك فيها وهيااا اااه كفاية ياحمد وجعتني اووي اااه سيبني مش قادرةة اااه ااانت ااي يالهووي اااي مششكداا.. لغاية لما دخلته اووي ونطرت كل لبني فيها وهيا لفت رجليها عليها وكلبشت بايدها حوالين رقبتي وبتوحوح.. ااااح اااح اااه يالهووي ااه سخنن اووي امممم ااوووف كتيرر اووي كدااا لييه ااه كفااية اتلمييت.. وطلعت زبي منها ونمت جنبها وخدتها ف حضني وهيا حضنتني وقولتلها انا بجد مبسوط اووي اننا بقينا سوا.. قالتلي وانا بجد مبسوطه اووي انا اول مرة احس بجد اني واحده.. انت مجرم اووي ع فكرااا.. بصيتلها وقولتلها انا ولا هوا وبقصد زبي.. بصتلي بعلوقيه وقالتلي انتوا الاتنين محرمين اووي وضحكت بكسووف وروحنا ف بوسه رومانسية وعملنا واحد تااني اجمد م اللي قبله ونمنا شوية ف حضن بعض وملط زي محنا وصحينا وبصتلي وانا ملط وبصت لنفسها وقالتلي انا عمري ما كنت اتصور اني ابات كدا مع حد انت بجد خلتني انسي كل حاجة واسيبلك نفسي.. قولتلها يعني ندمانه ع اللي حصل بينا.. قالتلي هتصدقني لو قولتلك ان دي احلي حاجة حصلتلي ولو كانت حصلتلي قبل كظا معاك بردوو كنت هسيبلك نفسي.. انا بحس بامان ف حضنك اووي.. وقومنا لبسنا وخرجنا اتفسحنا ودخلنا سينما واتعشينا برة وجيبت ورده وحطيتهالها ف شعرها وبقت كانها عروسه ف شهر العسل ورجعنا ع الشاليه تاني وطبعا دخلنا اتشعلقنا ف بعض ومخدناش وقت وكنا سوا مع بعض والمرة دي كنا اكتر جرئه وهي كانت معايا بكل حريتها وخلصنا ونايمين سوا حنب بعض ولقيت الموبايل بيرن ورديت لقيت صوت بنت.. قالتلس حضرتك تبع الحاله اللي اسمها.. وتقصد جدته بيدوو قولتلها ايوة.. قالتلي البقيه ف حياتك وتقدر تيجس تخلص الاجراءات وتستلم الجثه.. وانا اتصدمت فششخ وقومت لبست وايمان ورايا وبتقولي في اي قولتلها جدته صاحبي اتوفت ولازم اروح دلوقتي.. قالتلس خلاص يالا بينا ولبسنا وخدنا الهدوم اللي اشتريناها وروحنا ركبنا ونزلنا وروحتها بيتها وروحت ع بيت ام بيدوو وكنت مضطر اقولها طبعا وهيا صوتت وانهاردت لغاية لما روحنا المستشفي وخلصت الإجراءات واخدناها ودفناها وعدت ايام العزا والناس اللي كانت بتيجي وتمشي وخلاص عدي ٥ ايام وروحت لام بيدو قعدت معاها ومع بيدو وقولتلهم خلاص بقااا ادعولها وحاولت اخرجهم شوية م الحزن واقترحت ع ام بيدو نروح غير جوا سوا وهيا رفضت طبعا وقولتلها طيب انا هقول لامي تقعد معاكي كام يووم لغاية لما نفسيتك تتحسن وام بيدو رفضت بردوو وسيبتهم ونزلت روحت علي بيتنا وقابلت امي وخالتي والبنات وامي لاحظت اني فيا حاجة وقالتلي مالك ياوااد فيك اي.. قولتلها صاحبي بيدو من ايام المدرسه جدته اتوفت وامه حالتها وحشه علي وفاه امها وكنت عايزك بس تقعدي معاها يومين تخرجيها م اللي هيا فيه.. وامي قالتلي ايووة انا فاكره صاحبك دا.. خلاص يابني خليها تيجي تقعد معايا هنا وبلاش انا اروحلها عشان متشيلش همي هناك.. قولتلها خلاص قوليلها انتي وامسكي فيها وهاتيها ووصفتلها بيتهم وخالتي قالت لامي ياختي وماله الناس لبعضها ولو ع البنات ييجوا كلهم يقعدوا معايا ف شقتي.. وفعلا خالتي والبنات نزلوا لبيت خالتي وامي لبست وراحت لام بيدو وعزتها وعملت الواجب ومسكت فيها تيجي معاها هيا وابنها شقتنا كام يوم لغاية لما نفسيتهم تتحسن.. وفعلا بعد وقت لقيت امي جايه ومعاها بيدو وامه وقعدنا وامي حطت الاكل وفضلت تمسك ف ام بيدو وام بيدو بتاكل وملهاش نفس وخلصنا وامي قالتلها بصي يا حبيبتي اوضه هبه فاضيه لو عاوزة تنامي فيها لوحدك وكمان ابنك ممكن ينام مع ابني او ينام معاكي زي ما تحبوا.. وام بيدو شكرتنا ودخلت اوضه اختي تريح شوية وانا قولت لبيدو هتنام ف اوضتي ولا مع امك.. قالي هبقي جنب ماما عشان مسيبهاش لوحدها.. قولتله خلاص ادخلها.. ودخل بيدو لامه.. وامي قعدت جنبي وقالتلي دي ياحبة عيني مقهورة ع امها ونفسيتها وحشه.. قولتلها منا عشان كدا كنت عايزك تخرجيها م اللي هيا فيه.. قالتلي يصبر قلبها بقااا وسابتني وقامت وقالتلي انا هدخل اريح شوية ف اوضتي ولو احتاجت حاجة صحيني.. وانا قعدت شوية لوحدي وقومت خبطت ع اوضه ام بيدوو ودخلت وكانت نايمه بجسمها ع سرير بس صاحيه وبيدو نايم جنبها من جوة.. وقعدت جنبها ع سرير وبقيت بحسس ع شعرها ووشها بحنيه وهيا قامت اترمت ف حضني وعيطت وسيبتها لغاي لما تهدي خالص وحبيت افرفشها وبقيت بحاول ازغزغها عشان تضحك وهيا ضحكت شوية بس من غير نفس كدا وقولت مش مشكلة اهي شوية وتروق وقولتلها فكي بقااا كدا وعايز اشوف ضحكت اللي حبيتها فيكي ودعلك وكدا وقعدنا نتكلم شوية وخدتها ف حضني ونيمت جنبها ع سرير وهيا ف حضني وشوية شوية بقيت ببوس فيها براحه ورومانسية وهيا ساكته لغاية لما بدئت شوية تندمج معايا وسخنا سوا وبرفع هدومها لقيتها بتقولي لا مش هينفع امك تشوفنا وتقول اي بينام مع واحده قد امه وكمان ف بيته لاا بلاش عشان خاطري.. قولتلها خلاص تعالي ف اوضتي احسن.. قالتلي يالهووي كمان وامك تشوفني ف اوضتك تقول انا اللي جيتلك اوضتك.. قولتلها متخافيش امي مش هتحس بحاجة ونومها تقيل.. وطبعا امي ولا نومها تقيل ولا حاجة بس قولتلها كدا عشان اطمنها.. وفعلا بعد شوية كلام قامت معايا ودخلنا اوضتي وسحبتها لحضني وبقيت ببوس فيها واقفش ف بزازها واقولها وحشتيني وهيا مندمجه معايا وبتقولي وانت وحشتني اووي اووي.. وقلعتها كل هدومها ونازل رضاعه ف بزازها وايدي هاريه كسها بعبصه وهيا اهاتهااا طلعت ومبقتش قادرة ونيمتها ع سريري.. وقولتلها ثواني هشوف الدنيا اي برة واجي.. وخرجت بصيت ع بيدو لقيته نايم وروحت ابص ع امي ملقتهاش ف اوضتها وصوتها كان ف الحمام وتقريبا سمعت صوت رجلي وانا ماشي برة ورجعت تاني لاوضتي واوربت الباب ومقفلتوش ومعرفش ليه مقفلتوش يمكن كنت عايز امي تشوفني مع ام بيدو.. ودخلت ع سرير ونمت ع ام بيدو وبقيت بفرك ف جسمها وهيا سايحه خالص وبتقولي اااه احمد خايفه امك تشوفنا اااه بلاش ياحمد سيبني مش قادرة.. قولتلها يعني مش عيزاني.. قالتلي عيزاك اووي اووي اووي بس خايفه.. قولتلها متخافيش امي نايمه.. وطبعا امي خرجت م الحمام وبصت عليا ملقتنيش وراحت بصت ع ام بيدو ملقتهاش ف اوضتها ولقت ابنها بس نايم واستغربت واتسحبت لاوضتي وبصت من الباب وهوا موارب وشافتني انا وام بيدو ملط وانا نايم عليها وطبعا وقفه بتتفرج علينا من غير صووت.. وانا طبعا حطيت زبي ف كس ام بيدوو ونيكتها وهياا اااه امممم اووف اااه وحشتني اووي اااه امممم كمان وجابت شهوتها كذا مرة وانا نطرت لبني ف كسها وخلصنا وقامت ام بيدو لبست اندرها ع لبني وقالتلي بس كفاية كدا لامك تشوفنا اوعي ارجع بقا جنب ابني.. وامي حست وراحت استخبت لما ام بيدو رجعت اوضتها وقفلت الباب ولقيتها جاية تتسحب لاوضتي ولقتني لبست ونايم ع سرير وبصتلي اووي وخرجت وانا طبعا كنت مغمض عيني وعامل نفسي نايم واتكرر الموضوع دا مرتين وامي تشوفنا وتتفرج علينا وام بيدو كانت خلاص بقت احسن ونفسيتها اتحسنت وقالت هترجع شقتها هيا وابنها وشكرت امي وشكرتني وقالتلنا ابقوا تعالوالنا بقااا وقولنلها هنجيلكم ومشيوا وقعدت انا وامي وبصاتها ليا مش مريحه وانا عارف قصدها اي.. وقالتلي بس شكل ام صاحبك بتعزك اووي.. قولتلها ااه طبعا مش ام صاحبي.. قالتلي مرة واحده ولاااا متستعبطش عليا انا شوفت كل حاجة بينك وبينها.. بقا ياوااد بتنام مع ام صاحبك يا منيل دي قد امك هو انت مش مكفيك البنات الصغيرة لما تنام مع واحده كبيرة.. قولتلها وهيا الواحده الكبيرة دي مش ست وليها مشاعر بردوو واحساس ولا اي.. قالتلي بس دي قد امك يخربيتك.. قولتلها ودا اكبر سبب مخليني متمسك بيها لانها كبيرة وعندها خبرة وكمان محرومه ونفسها تعيش بردوو وانا وهيا مبسوطين سوا.. قالتلي طيب افرض صاحبك شافك مع امه يقول اي.. قولتلها ع فكرا هوا عارف ومعندوش مانع مدام امه مبسوطه.. خبطت بايدها ع صدرها وقالت يالهووي يعني ابنها عارف انك بتنام مع امه وسايبكوا.. قولتلها ااه عادي طيب ما انتي سيباني انام مع اخواتي واحبلهم وساكته.. قالتلي بس دي حاجة ودي حاجة احنا ظروفنا حطتنا ف دا.. قولتلها وهيا بردوو ظروفها كدا ولقت معايا راحتها وابنها لما لقي امه بقت سعيده ومبسوطه سكت.. بصتلي اووي وقالتلي ينيلك دا انت بقيت مش سهل.. قولتلها كبرت واتعلمت خلاص وبقا عندي خبره وغمزتلها وهيا ارتبكت من غمزتي ليها وقالتلي مااشي ياعم الخبرة وسابتني وقامت دخلت المطبخ تغسل المواعين وانا بعديها بشوية قومت دخلت المطبخ وبعدي من وراها وحكيت زبي ف طيزها وكان مش قصدي وهيا حست بيا ولفت وشها وبصتلي ولقتني ولا ف دماغي وبصت قدامها تاني وجيت راجع عملت نفس الموقف وهيا بردوو بصتلي تاني ومبقتش عارفه انا قاصد ولا لا.. وخلصت وخرجت قعدت وقالتلي اي ياوااد سرحاان ف اي.. بصيتلها وقولتلها سرحان فيك ياجميل وزغزغتها من وسطها وهيا نطت وضحكت وقالتلي بس ياوااد.. قولتلها انا هعمل قهوة اعملك معايا فنجان.. قالتلي ماشي.. وافنكرت البرشام اللي حطيته لخالتي وسخنتها وقولت اجرب معاها هيا كمان وزي ما تيجي تيجي بقا ما خلاص بقت خربانه.. ودخلت اوضتي وخدت برشامه ف جيبي وروحت المطبخ طحنتها ودوبتهالها ف القهوة وخرجت اديتها قهوتها وقعدنا نشرب ونتكلم والكلام راح لام بيدو بردوو وازاي وكدا وقولتلها ان دش مش اول مرة وانا بنام معاها من زمان وهيا معتبراني راجلها وان الست لما بتكبر بتبقي عايزة شاب بصحته يعوضها ويحسسها بانوثتها ويحتويها وكمان اهم حاجة يكون سرها وامانها وهيا بتسمعلي ومندمجه ف كلامي وشربت القهوة والمفعول بيشتغل ولقيتها بدئت تعرق ووشها يحمر وقالتلي طيب انا هقوم اخد دش عشان حرانه اووي.. ودخلت الحمام وانا اتسحبت ابص عليها من خرم المفتاح ف الباب ولقيتها قلعت وبتفرك ف كسها اووي وايدها التانية نازله تقفيش ف بزازها وبتعض ع شفايفها وبتزووم بصووت مكتوووم اممممم اممممم ولقيتها بتكلم نفسها بصووت واطي.. اي يا ساميه مالك سخنه ليه كدا.. امممم كلام ابنك سخنك ولا اي ياوليه… معقول معقول كلام الوااد اقنعك.. ولو اقتنعتي بكلامه معقول تكوني فكرتي ف ابنك.. امممم اااااه ااي مش قادرة يا ساميه كسك سخن ع ابنك.. امممم ازاي بس.. مش معني انك سيباله السايب ف السايب يبقي تفكري انه ينام معاكي.. اااه ولقيت اديها بتفرك ف كسها بسرعه وقربت تجيب شهوتها وحبيت اخليها بنارها بردوو وطبعا زبي وقف ع الموقف وروحت مخبط ع الباب.. يامااامااا مااامااا.. قالتلي بصوت مبحوح كدا.. اااايوووة ااايووة ثوووااني ببسسسس.. قولتلها عايز ادخل اعمل حمام مزنوق.. قالتلي اسسستنني ياحممد انا عريااانه.. اسستني هلبسس بسس.. وكانت قاعده ع حرف البانيو وفاشخه وراكها وكسها وحاطه صباعها ف خرم كسها وبتنيك نفسها وسوايل كسها خارجه ومغرقه وراكها وكسها وايديها.. روحت فاتح الباب مرة واحده وداخل عليها وهيا بالمنظر دااا وقلعت الشورت وطلعت زبي قدامها وواقف قدامي ومشدود وقربته م القعده وعملت ميه وانا واقف وهيا م الصدمه فضلت زي ما هيا وبصالي ومبرقه ومش مستوعبه اني شايفها ف المنظر دا.. وبصيتلها وبصيت لايديها وصباعها اللي راشق ف خرم كسها وقولتلها اي ياماما مالك مخضوضه ليه.. ياحبيبتي عادي انتي بردوو ست وليكي شهوتك واحتياجاتك.. انا هخرج واسيبك تكملي وتنزلي شهوتك وترتاحي ومتخافيش اعتبريني مشوفتكيش بس انا نفسي ف حاجة.. وقربت منها وشديت ايديها اللي ف كسها وصباعها خرج من كسها وكله ميه شهوتها وروحت واخد صباعها ف بوقي ولاحس عسلها من ع صباعها ودوقته وقولتلها ااي داا اول مرة ادوق عسل بالطعامه دي.. حلوو اووي ياماما.. يالا كملي بقااا ونزليهم عشان ترتاحي.. وسيبتها وخرجت وقفلت الباب ورايا وهيا من صدمتها مكملتش وقامت لبست الروب ع اللحم وقفلته وخرجت قعدت جنبي ووشها للارض م الكسوف وقالتلي.. انا مش عارفه بجد اقولك اي انت اول مرة تشوفني كدا.. اااه انا سيبالك اخواتك وسيباك تعمل كل حاجة براحتك بسس انا مش عارفه حصلي اي مرة واحده.. بصيتلها ورفعت وشها لوشي وقولتبها انتي مصعبه الموضوع اووي ليه كدا هوا مش انتي ست زي اي ست وليكس شهوتك ومشاعرك ومن حقك ترتاحي.. خلاص استمتعي بقااا وريحي نفسك يالا زي ما كنتي بتعملي.. قومي ادخلي يالا الحمام وكملس اللي كنتي بتعمليه او كملي هنا زي ما تحبي واعتبريني مش موجود.. وهيا بصالي وساكته ومش مصدقه نفسها وان الموقف حصل كدا مرة واحده.. روحت مادد ايدي ع كسها وداعكه براحه وهياا طلعت ااه منها وتنهيده وعضت ع شفتها وقولتلها انا ممكن اساعدك لو انتي مش عارفه تكملي.. وفضلت ادعك براحه ف كسها وهيا بتقفش بلحم وراكها ع ايدي وبتغمض وتزوووم وانا بزود الدعك وروحت مدخل صباعي ف خرم كسها اللي مليااان وغرقااان ميه وبقيت بفرك صباعي ف خرم كسها وهيا اهاتها عليت وطلعت صرخه شهوة منها و جابت شهوتها وكسها قافش ع صباعي جواه ووراكها قافله ع ايدي وقامت هديت وبصت لايدي وانا بسحبها بشويش من كسها وهيا حاسه بيها وبتبص لايدي وتبصلي ف عيني وطلعت صباعي منها ولحسته قدامها وقولتلها انتي بتنزلي عسل نحل ااي الحلاوة دي كلها وسيبتها وقومت دخلت اوضتي ونيمت ع سريري وشوية لقيتها داخله عليا الاوضه وقعدت جنبي ع سرير وبتقولي.. احممد ممكن اتكلم معاك.. اتعدلت وقولتلها طبعا ممكن.. قالتلي انا مش عارفه اقولك اي ومكسوفه منك تووي ومش عارفه اللي حصل دا حصل ازاي بس حصل غصب عني محستش بنفسي وكان حوايا نار مولعه مش عارفه ليه وعوزاك متشوفنيش وحشه ياحممد انا مش كدا.. بصيت ف عنيها وقولتلها انتي مكبرة الموضوع اووي.. انا عمري ما اشوفك وحشه ابدت ولا حاجة م الكلام دا وبعدين انا زي ما قولتلك انتي ست وليكي شهوتك بردوو وحقك تريحي نفسك بالطريقه اللي تعجبك وانا لما ساعدتك ترتاحي عشان اثبتلك ان الموضوع عادي وعاوزك متتكسفيش مني.. بصتلي اووي وقالتلي كلامك دا ريحني اووي ودلوقتي فهمت بس ام صاحبك ليه مسلمالك نفسها بالشكل دا.. قولتلها بخصوص ام صاحبي عايزين نروح نزورهم بكرا شوية عشان بس ميقولوش مصدقنا يمشوا من عندنا.. قالتلي خلاص بكرا نروحلهم انا وانت شوية.. قولتلها خلاص ماشي.. وسابتني وخرجت وانا سيبتها ومردتش استغل الموقف معاها وحبيت اخليها تيجي بنفسها هيا وفردت جسمي وعيني بتروح ف النوم ونمت وحلمت اني نيكها وطبعا جبتهم ف البوكسر واتبهدل وحسيت بحركه ف الاوضه وصحيت فجاه لقيت امي ف الاوضه عندي وقولتلها اي في حاجة ولا اي وببص ف الساعه ولقيتها ٢ بالليل.. قالتلي لا مش جايلي نووم بس قولت اشوفك صاحي ولا نايم معلش صحيتك كمل نومك.. قومت اتعدلت وقولتلها تعالي انا صحيت مالك ياماما فيكي اي.. جات قعدت جنبي وقالتلي مش جايلي نووم بصراحه ودماغي مش مبطله تفكير وازاي انا وانت برغم اللي حاصل مع اخواتك دا وانا عرفاه بس مكنتش اتوقع يجي يووم يعني ويحصل زي محصل دا.. قولتلها عادي محصلش حاجة.. قالتلي محصلش حاجة اي بس دا انت عملت اللي عمري ما كنت اتصور انه يحصل وبتبص ع زبي ولقت بوكسري غرقاااان وقالتلي ااي دااا انت عملتها ع نفسك وانت نايم وبتضحك.. قولتلها لااا دا احتلام انا جبت لبني وانا نايم بحلم.. بصتلي وقالتلي بتحلم بمين ياوسخ اللي خلاك تبهدل نفسك بالشكل دا.. قولتلها اقولك ومتزعليش.. قالتلي لاا اوعي يكون اللي ف بالي.. قولتلها لو اللي ف بالك زي اللي ف بالي يبقي صح.. قالتلي انا مش عايزة الموضوع يكبر بينا اكتر من كدا خايفه اخسرك.. مسكت ايديها وقولتلها عمري ما اخسرك ابدا وهتفضلي طوول عمرك امي وحبيبتي وبوست بطن ايديها بحنيه وهيا بصتلي بكسوف وسحبت ايديها وقالتلي طيب قووم غير البوكسر دا احسن تبرد.. وقومت قلعت البوكسر قدامها وزبي واقف شوية وبيلمع ومتغرق من كتر اللبن والبوكسر بتاعي بيشر لبن.. وبصتلي وقالتلي هتلبس النضيف وانت متوسخ كدا قولتلها استحمي الصبح بقااا.. قالتلي طيب نضفه الاول.. قولتلها انضفه بايه بس.. حدفتلي بوكسري اللي مليان لبن وقالتلي امسحه بده ومسكت البوكسر ومسحت بالحته اللي مليناه لبن وبقيت بعصر البوكسر ع زبي ويشر لبن ع زبي وهيا قالتلي حاسب هتبهدل الدنيا مش كدا.. قولتلها منا مش عارف وريني ازاي طيب.. وجات مسكت البوكسر بايديها وبقت بتمسح زبي وبضاني وبطني وايديها بقت غرقانه لبن.. وبصت لايديها وقالتلي عجبك كدا وسختني وضحكت.. قولتلها دا لبن كامل الدسم هيعجبك اووي وضحكت وهيا بصتلي وضحكت وخدت البوكسر وخرجت ولمحتها بره الاوضه حاطه بوكسري ع وشها وبتشمه اووي وطلعت لسانها ولحست لبني وبلعته وعجبها وبصت وراها ولقتني مش باصصلها قامت لحست ايديها وبلعت لبني ومسكت بوكسري كله ف بوقها وعصرته ف بوقها ونضفته.. وانا قولت بس هيا كدا هتيجي لوحدها وسيبتها وكملت نووم وصحيت الصبح فطرت انا وهيا وقولتلها هتيجي نروح لام صاحبي قالتلي ماشي ولبسنا وروحنا لام بيدو واول لما دخلنا امي سلمت عليها وحضنتها وباستها وانا دخلت وراها وروحت حاضن ام بيدو اووي وبايسها جنب شفايفها قدام امي وام بيدو اتخطفت كدا واتكسفت عشان امي واقفة وامي بصت وعملت نفسها عادي وقعدنا شوية كلنا وقولتلها انا هدخل انا وبيدو شوية الاوضه واسيبكوا مع بعض وخدت بيدو ودخلت الاوضه وقولتله احكيلي بقاا عملت اي ف اليومين مع سوسو.. قالي دا انا عيشت يومين حلوين اووي.. قولتله ازاي احكيلي.. قالي ف الاول سوسو خدتني الاوضه وقلعتني وكنت مكسوف ومسكت بتاعي ومصته ونزلت بسرعه ف بوقها وقالتلي لا استحمل شوية وهبسطك وخلت بتاعي يقف تاني ونيمتني ع ظهري وركبت عليا وبقت بتطلع وتنزل وشوية وقولتلها هنزل وقامت قالتلي انت خيبه خالص وسابتني انزل وهيا مشيت ولقيت جوز مي دخل الاوضه وشافني كدا وانا اتكسفت منه وقالي متتكسفش مني ولقيته جه عندي ومسك بتاعي ومصه وبلع اللي نزل مني وقالي تعالي نروح لمي ودخلني الاوضه ولقينا مي ملط وقالي تعالي اتبسط مع مراتي ونمت مع مراته ونزلت جواها.. بصيتله وقولتله جيبتهم جواها.. قالي ااه.. قولتله يخربيتك هتحبل منك.. قالي مهو جوزها قالي نزل جواها عشان تحبل عشان هوا مش عارف يخليها تحبل وانا مكنتش بقدر امسك نفسي وبنزل بسررعه.. قولتله خلاص سيبها بظروفها بقااا وانت ونصيبك.. قالي يعني ممكن يعملولي مشكله.. قولتله لاا ولا اي مشكله.. قالي خلاص حتي لو حبلت مني ومفيش مشكله مش مهم.. قولتله تعالي نسمع كدا امك وامي بيقولو اي وقربنا من الباب شوية وفتحناه براحه عشان نسمع وسمعناهم بيتكلموا عادي وعن الحياه والوحده وكدا لغاية لما جابوا سيرتي وامي قالت لا بيدو بس ابني بيعزك اووي.. ام بيدو قالتلها احمد دا الراجل اللي ف حياتنا يحميه لشبابه راجل بجد يعتمد عليه.. وامي اتبسطت م الكلام وقالتلها ااه منا واخده بالس طبعا انه مخلي باله منك يووة قصدي منكووو يعني.. وام بيدو اتكسفت شوية.. وامي قالتلها متخافيش ياختي احنا حريم زي بعض والواد قالي كل حاجة وانا ياختي معنديش مانع مدام انتي وابنك معندكوش مانع.. ام بيدو قالتلها متزعليش مني ياختي احمد ابنك بجد راجل اووي ولما بيلمسني بحس اني لسه عيله بضفاير وبيخليني طايرة ف السما ومحسش بنفسي.. وامي قالتلها ياختي عيشي حياتك واتبسطي وانا اعتبريني اختك والواد خلاص هيجيلك بعلمي او من ورايا فا يبقي بعلمي احسن وانا شايفه انك ست محترمه مش واحده وحشه وعشان كدا لما عرفت متكلمتش وام بيدو حضنت امي وقالتلها انتوا بجد عيلتي وملييش غيركو وامي حضنتها وقالتلها ياختي انا معتبراكي اختي.. وقامت امي وقالتلها اسيبكو بقاا وامشي عشان ورايا شغل بيت كتيرر وندهت عليا وانا خرجتلها وقولتلها اي هنمشي ولا اي.. بصتلي وقالتلي ااه هنمشي وبصت لام بيدو وبصتلي تاني وقالتلي اااي عايز تقعد هنا شوية.. لو عايز تقعد شوية خليك وضحكت وام بيدو اتكسفت.. قولتلها لا هنمشي وهاجيلهم اكيد تااني وبصيت لام بيدو وقولتلها ولا اي رايك.. بصتلي بكسوف وقالتلي دا بيتك وتيجي ف اي وقت.. وقامت طلعت نسخه مفتاح واديتهولي قدام امي وقالتلي دي نسخه من مفتاح الشقه واي وقت تيجي وتفتح وتدخل ع طوول.. واخدت المفتاح منها ومسكت ايديها وامي بصتلنا وقالت طيب انا هسبقك بقا وانت تعالي ورايا وحضنت ام بيدو وبوستها وقالتبي متتاخرش عليا.. قولتلها مش هتاخر وهاجيلك اكيد.. ونزلت انا وامي وهيا بتقولي يالهوي ياوااد دي الوليه عشقتك عشق.. قولتلها عشان تعرفي بس ابنك راجل ازاي.. قالتلي طبعا راجل وسيد الرجاله وبعدين بصراحه الواحدة يابني ف سننا دا بتبقي محتاجه لراجل بجد يحتويها وانت ياواد شكلك محتويها ع الاخر وضحكت قولتلها دا انا هاريها احتواء وضحكت انا وهيا ووقفنا شوية ولقينا اتوبيس جاي وقالتلي تعالي نركب الاتوبيس دا وخلاص.. قولتلها بلاش اتوبيس نستني شوية مبحبش الاتوبيسات وزحمتها وقرفها.. قالتلي انا مش فضيالك انا ورايا شغل بيت كتيرر يالا نروح وخلاص.. وشاورت للاتوبيس وركبنا وكان مليان بس مش قووي وشوية ووقف ف محطه مليااانه ناااس وهجموا ع الاتوبيس وركبوا والاتوبيس بقا زي علبه التونه واحنا محشورين فيه وانا طبعا وقفت امي قدامي ولفيت دراعاتي حواليها عشان محدش يضايقها ومع زحمه الاتوبيس والناس بتزوء وانا غصب عني لزقت بزبي ف طيزها وزبي طبعا بدء يقف ويدخل بين طيازها ومع حركه الاتوبيس والزحمه بقيت كاني حرفيا بنيكها وهيا حاسه بزبي راشق ف طيزها وساكته ومش عايزة تتكلم عشان محدش ياخد باله وحسيت بطسزها عماله تقفل ع زبي وانا مقدرتش بصراحه وبقيت بلزء اووي فيها ومرة واحده السواق داس فرامل وانا بقيت نايم بكل جسمي عليها وزبي راكب ف طيزها وواخد عبايتها لغاية خرم طيزها وهيا طبعا طلعت منهااا ااااه لما زبي رشق اووي وكل الناس بتزعق للسواق عشان وقف فجاه وهيا لفت وشها ليا وقالتلي بصوت واطي.. احمممد بسسس كفاية كدا ابعد شوية عني متلزئش اووي كدا.. قولتلها معلش غصب عني مش قصدي وهيا بصت قدامها واستسلمت لتدقيري ف طيزها لغاية لما قربنا ننزل واتحركت انا وهيا واحنا لازقين ف بعض زي ما احنا لغاية لما نزلنا بالعافيه وهيا نزلت ووقفت شوية وبتاخد نفسها ووشها احمر وانا قولتلها مالك فيكي اي.. قالتلي مفيش سيبني بس حبه اهدي شوية.. وبصت ع زبي ولمحته وواقف ف البنطلون وفاردة ع وركي بس منفوخ وواضح وراحت واخده نفس ولفت وشها وقالتلي يالا نروح.. ومشيت انا وهيا ساكتين لغاية البيت وطلعنا شقتنا وهيا اول لما دخلت قلعت طرحتها وقلعت العبايه وقالتلي انا هدخل استحمي م الحر.. ودخلت الحمام وانا قربت ابص عليها من خرم المفتاح ولقيتها ملط ونازله هري ف كسها ونيك بصوابعها ف كسها ومغمضه عميها وفاتحه بوقها.. روحت انا فاتح الباب براحه وداخل متسحب وهيا مش شيفاني ومندمجه وبتضرب سبعه ونص وقربت منها وحطيت ايدي ع ذنبورها وبدعكه وهيا اتنفضت وبصت لقتني وقامت ضمت وراكها ع بعض وقالتلي انت دخلت ازاي.. اطلع برة ياحممد عيب كدا قولتلك انا امك.. قولتلها هو انتي سخنتي لما كنا ف الاتوبيس ياماما.. انا عارف انك ليكي مشاعرك وحقك ترتاحي بردوو.. وايدي بتدعك ف ذنبورها وهيا بصالي وخلاص الهيجان طالع من عنيها وبتضم شفايفها ع بعض وبتزووم بصوت مكتووم.. امممم اممم طيييب بسسس كفاية بلاااش عشااان خاااطرري مشش هيننفعع يحصلل اكترر من كدااا امممم ااااه… قولتلها انتي اللي مش عايزة ولا عايزة بس خايفه.. بصتلي بكل شهوة وساكته مش بترد ووشها احمر م الهيجان.. روحت مدخل صباعي ف خرم كسها وهيااا شهقت وكسها بقااا عمال يجيب ف ميه شهوتها وبتنهج اووي اممممم ااااح اااه.. روحت مطلع صباعي من كسها ولاحسه قدامها وسايبها ف عز هيجانها ونار شهوتها وقولتلها خلاص انا هسيبك شكلك مش حابه ابنك يبسطك ويريحك خلاص ياماما خليكي براحتك.. وسيبتها وطلعت وهيا خلاص هاين عليها تفشخ رجليها وتقولي تعالي نيكيني بس معندهاش الجرءة.. وطلعت دخلت اوضتي وقلعت ملط وزبي واقف وبدعك فيه ولقيتها فتحت الباب ودخلت عليا الاوضه ولافه جسمها بالبرنس وشافتني وانا بدعك زبي وبصت ع منظر زبي وقالتلي اي ياحمد دا بتعمل اي.. قولتلها مفيش بتاعي بس لقيته تاعبني بدعكه شوية بس.. قالتلي طيب ممكن تلبس حاجة وتداري نفسك عايزة اقولك ع حاجة.. قولتلها اتكلمي وبعدين انتي مش اول مره تشوفيني ولا تشوفي بتاعي.. قالتلي احممد كفاية بقاا انا مبقتش قادرة خلاص انت بجد تعبتني حرااام علييك وحسيتها هتعيط روحت قايم وواخدها ف حضني وقولتلها لاا متعيطيش عشان خاطري ولو عليا انا هقوم البس وانزل اروح لخالتي واسيبك براحتك ولو تعبتك فا حقك عليا مكانش قصدي ابدا وسيبتها وقومت البس ولقيتها جات عليا ومسكتني وقالتلي معلش متزعلش مني بسسس بسسس انا مش عارفه اقولك اي.. قولتلها قولي من غير مجاملات.. قالتلي ياحمد انت حركت جوايا مشاعري وكمان بصراحه لما عرفت علاقتك بام صاحبك اللي من سني غيرت منها.. بسسس بردوو مينفعش انا وانت يعني.. انت فاهمني بقاا.. قولتلها فاهمك بس انا كل اللي حصل دا غصب عني وعنك ومنكرش بردوو انا مشاعري اتحركت نحيتك ومحبتش اقرب اكتر عشان متزعليش مني بس عايز اعرف انتي كمان عيزاني زي منا عايزك.. بصتلي وعنيها كلها خضوع واستسلام شهوه وقالتلي خايفه بصراحه.. قربت منها وخدتها ف حضني وقولتلها خايفه من اي.. قالتلي لو البنات ولا خالتك عرفوا يقولو اي.. قولتلها مش البنات دول اخواتي.. وهل طبيعي ان يبقي بيني وبين اخواتي علاقه وكمان توصل للحمل وبعلمك انتي وخالتي.. بصت للارض وقالتلي مهوو الظرووف بقااا.. قولتلها صح الظروف.. طب ولو عملت علاقه مع خالتي هيبقي بردوو الظروف.. بصتلي قووي وقالتلي اااي خالتك.. طب ازاااي.. ولااا اوعي تكون بتتكلم بجد.. قولتلها بصي بصراحه ااه انا علي علاقه مع خالتي وكمان دعاء بنتها عارفه وساكته.. قامت برقت وفتحت بوقها وحطت ايديها ع بوقها وسكتت.. قولتلها ممكن متبقيش مصدقه ولو عاوزة اثبتلك هثبتلك.. قالتلي تثبتلي ازاي.. قولتلها هخليكي تشوفيني وانا بنيك خالتي.. ولسه مصدومه زي ما هيا.. ولقينا التليفون بيرن وامي ردت ولقت خالتي ع التليفون وسلمت عليها وخالتي قالتلها الدورة مجاتش لسوسن ولدعاء وشكلهم حبلو وامي فرحت وزغرطت وقالتلها خلاص هجيبه ونجيلكوو.. وقفلت مع خالتي وقالتلي وانا فرحت ولبسنا هدومنا ونزلنا نروح لخالتي واحنا ماشيين قولتلها قولتي اي تحبي تشوفي بعينك عشان تصدقي.. قالتلي احب اشوف بعيني عشان مش مصدقاك.. قولتلها خلاص هنروح هناك ونقعد شوية وهقولك انتي تقعدي جنب البنات وخالتي تروح معايا تعملي الاكل واول لما هوصل هرن عليكي وانتي تنزلي بعدها بربع ساعه وكانك جايه تاخدي حاجة م الشقه وراجعه وتدخلي براحه من غير صوت وهتشوفيني بنيك اختك ع سريرك وبمزاجها كمان.. قالتلي خلاص ماشي.. قولتلها تعالي نركب بقااا تاكس عشان نروحلهم بسرعه.. لقيتها بصتلي اووي وقالتلي لا هنركب الاتوبيس وضحكت.. وانا ضحكت وقلتلها انتي شكلك حبيتي ركوب الاتوبيس.. وجه الاتوبيس بردو وزحمه وركبنا وهيا قدامي ومحاوطها بدراعاتي بس المرة دي حسيتها هيا اللي بترجع بطيزها ع زبي اووي وبتبلعه بين لحم طيازها وانا حطيت ايدي براحه ع بزازها وبقيت بقفش براحه وهيا بتزء نفسها اووي لورا وهاجت وخلاص وصلنا وقولتلها يالا قربنا خلاص.. فاقت كدا وبصت م الشباك وقالتلي اي دا معقول وصلنا بسرعه كدا وضحكت وانا ضحكت وقولتلها الجايات كتير وهمركب الاتوبيس براحتنا ف بيتنا وضحكت وهيا ضحكت وفهمت كلامي.. وطلعنا لخالتي وحضنتها قدام امي وبوستها جنب شفايفها ودخلت حضنت البنات وبوستهم وقولتلهم مبروووك بقيتوا حوامل خلاص.. هتحرم منكوا شوية بقااا لغاية لما الحمل يثبت وامي وخالتي ضحكوا وقالولي استحمل شوية ياخويا انت مشبعتش دء فيهم.. ارحم نفسك.. وقولتلهم خلاص انا هروح انام بقااا وامي قالت لخالتي روحي انتي ياناديه معاه اعمليله الاكل وانا هقعد مع البنات قامت دعاء بصتلي وبصت لامها وردت وقالت متخلي ماما هنا ياخالتو احسن.. وامي بدئت تحس ان فعلا الموضوع جد وقالتلها ليه يادعاء مش عيزاني اقعد معاكوو.. دعاء قالتلها لااا بسسس بسس واتلجلجت وخالتي وشها اتخطف وامي اتاكدت كدا ان في علاقه بيني وبين خالتي.. قامت امي قالتلها من غير بسبسه ياختي.. يالا يانادية خدية وامشي بقااا مش عايزين دوشه وضحكت.. وخالتي طبعا لبست وهيا فرحانه ونزلت معايا وانا قولتلها الليله ليلتك ياخالتي.. قالتلي اسكت ياحمد انا دمي نشف ف عروقي لما دعاء اتكلمت خوفت تقع بكلمه قدام امك ولا حاجه… قولتلها انتي ظالمه امي ع فكرا دي لو عرفت علاقتي بيكس ولا هتتكلم اصلا.. قالتلي لا مينفعش طب هحط عيني ف عنيها تاني ازاي لااا بلاش.. وطلعنا شقتنا وانا رنيت لامي وقفلت تاني.. وخدت خالتي ف حضني وبقيت ببوس فيها واقولها وحشتيني وهيا كمان حضناني وايديها بتدعك ف زبي وتقولي وانت وحشتني اووي ياواااد.. قولتلها خلاث لبني كله هيبقي ليكي لوحدك البنات حبلوا ومش هلمسهم ومفيش غيرك تاخديه وهيا ساحت وقومت منيمها ع سرير ونايم عليها وباكل بزازها ببوقي وهيا اهاتها طالعه وماليه الشقه ودخلت زبي ف كسها وهيااا شهقت.. هااااه ااااه برااحه ياحمد ااه يخربيت بتاعك اااه ناشف اووي وتخين يالهووي ونازل دك ف كسها وهيا بتصوت وقومتها وخليتها وضع الدوجي وبنيك فيها وظهري للباب وخالتي وشها لجوه وحسيت باب الاوضه بيتفتح براحه وبلف راسي براحه عشان خالتي متاخدش بالها وتحس ولقيت امي واقفة ومتنحه ومصدومه وهيا شايفه اختها مفقلسه ليا وزبي داخل طالع ف كسها وحبيت اخلي الموضوع اسخن بقيت بكلم خالتي وبقولها مبسوطه ياخالتي وانا بنيككك.. وهيااا اااه امممم اوووي ياروح خالتك زبرك يجنن اووي.. قولتلها عجبك زبر ابن اختك.. وهيا اااه حلووا اوووي اووي اااه عشر كس خالتك اووي ياحمممد ااه نيكيني اوووي نيك خالتك ياحبيبي كسها نااار وحسيت اني هجيب روحت راشق زبي للاخر فيها ونطرت لبني ف كسها وهيااا اااه اااح لبنك مولع اووي سخن ناار اااه كسي شطه اوووف لبنك تقيل اووي وكتير امممم اروي كس خالتك.. وكل دا وامي واقفه مصدومه وخرجت زبي من كس خالتي واللبن مغرق زبي وخارج من كس خالتي ع وراكها ولسه خالتي هتقوم روحت نايم عليها بجسمي وامي مشيت بسرعه وراحت للبنات وانا سيبت خالتي وقومت لما حسيت امي مشيت.. وهيا قامت وقالتلي يالهووي علييك انت هريتني انا كسي التهب.. قولتلها لاا احنا لسه بنسخن بس وقامت تجري ع الحمام وانا وراها ومسكتها تاني ف الحمام ونيكتها وخرجنا مبسوطين ولقيت تليفون خالتي بيرن وببص فيه ولقيتها امي واخدت التليفون ورديت ولقيت امي بتقول انت كمان بترد ع تليفونها.. قولتلها اي رايك ف اللي شوفتيه بقااا سكتت ومردتش وقالتلي اديني خالتك.. قولتلها ثواني عشان لسه طالعين م الحمام وهيا دخلت اوضتك تلبس وتسرح شعرها.. وندهت ع خالتي واديتها التليفون وسيبتها ودخلت الحمام وخرجت لقيت خالتي بتلبس.. بقولها في اي.. قالتلي امك بتقولي تعالي اقعدي مع البنات عشان تعبانه مش قادرة اقعد معاهم.. وفهمت انها خلاص كدا هتيجي عشان انيكها.. وقولتلها خلاص روحيلهم وهبقي اجيلك هناك لما يناموا بقااا وضحكت وقالتلي لاا اوعي عشان مفيش واحده منهم تاخد بالها.. قولتلها خلاص يومين وامي ترجعلهم وانتي تيجي ف حضني تاني يابطه وزغزغتها وهيا ضحكت ونزلت وانا ظبطت نفسي ودخلت اوضه امي ونمت ع سرير ومستنيها وعيني راحت ف النووم وسمعت صووت ميه وقمت م النوم مفزوع وخوفت تكون خالتي وهيا ف الحمام سابت الدش مفتوح او حنفيه مفتوحه وجريت ناحيه الحمام ولقيت الباب مقفول وسامع صووت جوه حد بيستحمي وقلت ف بالي تلاقيها امي جاات ورجعت اوضتها تاني ونمت ع سرير وشوية حسيت برجليها ف الاوضه وفتحت عيني شوية صغيرة لقيتها واقفه قدام الدولاب ولافه البشكير ع جسمها وطلعت م الدولاب قميص قصير اووي بيبي دوول شفاف ولبسته من غير اندر ولا برااا وجسمها بيلمع اووي ونضيف ووقعدت قدام التسريحه تظبط شعرها وحطت ميكب خفيف وشكلها بقااا قمرر اووي واول مره اشوفها بالحلاوة دي ورشت برفااان وريحه برفانها هيجتني اووي وزبي بدء يقف وانا كل دا عامل نفسي نايم زي منا وخلصت وقامت وقفت قدام المرايا تبص لنفسها وتبص لجسمها وقامت طفت النور وجات نامت جنبي ع سرير وادتني ظهرها وطيزها باينه قدامي وفلق طيازها باين والقميص مرفوع اصلا ولاحظت انها بترجع بطيزها لورا شوية شوية لغاية لما لزقت فيا وانا عملت نفسي بتقلب وانا نايم ولزقت فيها من ورا وزبي محشور بين طيازها وهيا ساكته وعامله نفسها نايمه بردوو وريحه برفانها هيجتني اووي وخلت زبي يقف اووي ويتحر بين طيازها وسمعت تنهيده طلعت منها روحت مادد ايدي وحاضنها وحاطت ايدي ع بزازها واحااا ع لحم بزازها ملبن فششخ وكل شوية احشر زبي ف طيزها وهيا تزووم بصوت واطي روحت متقلب وانا بتقلب قلعت بوكسري ف ثانية من غير ماتحس ورجعت تاني لزقت فيها وحشرت زبي بين طيازها وهيا حست بزبي بيفشخ لحم طيازها اووي وشهقت وزامت امممم هاااه.. وايدي ع بزازها وبقيت بمسك بزازها براحه وهيا خلاص استوت وكيازها بتقفش ع زبي روحت مادد ايدي لوراكها ومحسس عليها بحنية ومديت ايدي لذنبورها وبدعكه براحه وهياا نهجت اووي وضمت وراكها ع ايدي وبقت بتتاوة وكسها بيجيب ميته روحت رافع وركها ومقرب زبي من كسها وراس زبي دخلت بسهوله من كتر الميه اللي خارجه من كسها واول لما راس زبي دخلت لقيتها شهقت.. هاااه اااه امم احممد ااح خرجه ياحمممد بتاعك دخل فياا.. وانا سمعت كدا روحت مدخل زبي ف كسها وهيا صرخت اااه احمممد ااممم ااه بسس سيبني بقاا اااه تعبتني مش قادرة.. روحت مقرب من ودنها وقولتلها طيب تسمحيلي اريحك زي ما تعبتك.. قالتلي خايفه ياحمممد.. قولتلها متخافيش انا نفسي فيكي زي ما انتي نفسك فيا.. ولا انتي مش نفسك فيا.. لقيتها لفت ونامت ع ظهرها وفشخالي وراكها وزبي كله ف كسها وبصالي بكل محن وقالتلي نفسسسي نفسسي وبقيت بنيك فيها وهيااا اااه براحه ياحممد ع امك ااه احممد ااه بتوجعني بتاعك مجرم اووي اااي كدا توجع مامتك.. اااه احممد امممم اااه كسسسي وقامت صرخه وجايبه شهوتها وهديت وبصيتلها وقولتلها مش كدا احسن بردوو بصتلي بمحن وقالتلي احسن اااه احسسن.. وبقيت بنيك فيها تااني وزودت نيكي فيها وهياا ااه ااه مش قادرة براااحه امم اااه ونطرت تاني وتالت لما خلاص مبقتش قادرة وانا قربت اجيب وانا بنيكها وهيا حست وقالتلي اااه احممد اااه متنزلش اااه متنزلش فياا اااه لاا طلعه ااه طلعععهههه وروحت منزل لبني كله ف اعماق كسها وهيا قافشه بكسها اووي ع زبي وبتوحوح وتزووم امم اااه اااح كداا تنزل ف كس امك يااحممد اممم لبنك سخن ياحمد بيلسعني اممم اووف اي كل دا كتيرر اووي اااه مليتني اووف بسس بسس وخلصت وقولتلها يعني يرضيكي لبني ينزل برة مش كسك اولي بيه يرويه.. وهيا قالتلي بس يامجرم كدا تنيك امك وتنزل جواها مش خايف امك تحبل منك.. قولتلها يارييت تجيبي ليا بنوته حلوة زيك تبقي اختي وبنتي.. قالتلي طيب ما انت عندك اختك هبه.. قولتلها عايز بنوته مني ومنك انتي.. اتكسفت وقالتلي بس يامجرم والناس تقول اي.. قولتلها هيقولوا بنوته زي القمر لامها.. قالتلي طيب ولما يقولوا مين ابوها.. قولتلها قوليلهم ابني.. وهاجت من كلامي وانا هيجت ونيكتها تاني افجر م الاول وهيا مندمجه معايا وبقيت بقولها مبسوطه وزب ابنك اللي نزل من كسك بيدخل ف كسك وبينيكك ياماما وهياا اااه ااه مبسوطه اووي اووي اااه انت هريتني مش قادرة خلااص وقامت نطرت شهوتها وانا زودت نيك فيها ونطرت تاني فيها وهيا قفلت كسها ووراكها ع زبي عشان ميخرجش.. قولتلها اي مش عيزاه يخرج منك.. بصتلي بدلع وقالتلي تؤتؤتؤ عوزاه حوايا كدا علي طوول.. قولتلها طيب ولما تحبلي.. قالتلي عادي حبلني انت وملكش دعوة وضحكت وانا ضحكت ونمنا ف حضن بعض وصحينا الصبح ولقيتها قامت مسكت زبي وهرياه مص قولتلها اي الدلع دا ياماما.. قالتلي انا عايزة افطر وقصدها تبلع لبني وبقيت بنيك بوقها بكل فجر ونزلت لبني ف بوقها وهيا بتبلع لبني كله ونضفت زبي وقالتلي دا احلي فطار.. قولتلها طيب انتي فطرتي وكسك مش جعان ولا اي.. قالتلي ميت م الجوع حتي شوف.. ونامت ع ظهرها وفشخت وراكها وفتحت كسها المبطرخ بايديها ولونه احمر من حوا وذنبورها واقف وبارز لبرة وقومت الحس ف كسها واكله اكل واعضعض ذنبورها وهيا بتصوت وتصرخ وقفبت وراها ع دماغي ونطرت شهوتها ع وشي وغرقتني وطلعت من بين وراكها ووشي بيلمه من شوتها وقوبتبها كدا تغرقيني.. لقيتها فتحت دراعاتها وقالتلي تعالي ونمت عليها وهيا مسكت راسي بايدها وبقت بتلحس بلسانها وشي وتبلع شهوتها وتاكل ف شفايفي وانا روحت مدخل زبي ف كسها وبقيت بنيك فيها بكل قوتي وهيااا اااه ااه اممم ااه اووي اووي اااااه ونطرت ميتها وانا شغال نيك وموقفتش وهيا ااام اااه اااه اممم ااحممد ااه كسسي كسسي اممم اااي اااي ونطرت لبني ف كسها وهيا اممم اااه يالهووي عليك انت ولعتني اووي يخربيتك خلتني رجعت عيله صغيرة.. قولتلها بس اي الدبع دا كله.. قالتلي بصراحه غيرت من خالتك وام صاحبك ولما حصل اللي حصل بينا دا عرفت بصراحه هما ليهم حق.. قولتلها طيب وانتي.. قالتلي انا خلاص اعتبرت نفسي مراتك.. بس دا بيني وبينك بس انما قدام الناس انا امك ياوااد.. قولتلها وانتي احلي ماما واحلي مراتي.. قالتلي طيب قوم بقاا كفايه كدا احسن انا لو فضلت معاك مش هتقوم من عليا وانا مش حملك بصراحه انت ف يوم لهبتني خالص وضحكت وقامت ع الحمام وانا قومت دخلت معاها وقعدنا نهزر تحت الدش ونيكتها تاني ف الحمام وخرجنا بنضحك ونهزر وووووو استنوني ف جزء جديد جزء الثاني عشر وخرجنا نضحك ونهزر م الحمام وقالتلي يالا تعالي نروح لخالتك ونبص عليهم بقاا عشان منسبهاش مع البنات لوحدها بردوو.. قولتلها بقولك اي ياماما انا جه ف دماغي حاجة كدا عايز اخد رايك فيها.. قالتلي اي هي.. قولتلها دلوقتي دعاء وسوسن وهبه حبلو وكمان كام شهر كل واحده بطنها هتكبر وتبقي قدامها قد كدا وهتبان.. طيب الناس والجيران هيقولوا اي.. بصتلي شوية وتنحت وقالتلي يالهووي صح كلامك ازاي مجاش ف بالي حاجة زي دي طيب انت بتفكر ف اي.. قولتلها بفكر نرجع بيت العيله ف البلد لغاية لما يولودوا ونبقي نشوف وقتها بقا هنتصرف ازاي.. قالتلي ايووة صح كدا احنا لازم نروح بردوو نعرف خالتك بالكلام دا عشان تبقي فاهمه بردوو.. وفعلا روحنا ع بيت خالتي ودخلنا سلمنا عليهم وهزرنا شوية وامي قالت لخالتي تعالي عوزاكي ف كلمتين لوحدنا.. وخرجوا وامي قالت لخالتي وخالتي قالتلها يالهوي صح ازاي نسينا حاجة زي دي ياختي طب وبعدين.. قالتلها احمد قالي نروح بيت العيله ف البلد لغاية لما البنات تولد وبعد كدا نبقي نشوف هنقول اي.. قالتلها صح ياختي احنا نجهز نفسنا انهارده ونسافر.. وفعلا خالتي وامي دخلوا فتحوا الموضوع مع البنات وفهموهم كل حاجة وقاموا يجهزوا شنط السفر بتاعة خالتي ودعاء وامي قالتلي يالا بينا نروح ع البيت نجهز الشنط بتاعتنا وخالتي قالتلها استني هاجي معاكوو اساعدكو ف تجهيز الشنط وبالمرة نجيبهم معانا هنا ونسافر كلنا من هنا وفعلا روحت انا وامي وخالتي ع شقتنا وبدئنا نجهز ف الشنط وطبعا الموضوع مخلاش من شوية تخبيط ف طيز خالتي شوية وطيز امي شوية وكل واحده تقولي بس مش وقتو وكل واحده خايفه التانية تشوفها وخلصنا تجهيز شنطنا ونزلنا الشنط واخدنا تاكس لغاية بيت خالتي وطلعنا الشنط شقه خالتي وانا قولتلهم هنزل احجز التذاكر واجي وسيبتهم وخرجت م الشقه ونازل ع سلم وقابلت ايمان طالعه ووقفنا قدام بعض وبصتلي وقالتلي ازيك.. قولتلها كويس وانتي.. قالتلي كويسه بس زعلانه منك يعني تبقي موجود عند طنط ومتقوليش اي خلاص مبقتش عايز تشوفني.. قربت منها وحضنتها وقولتلها متقوليش كدا انتي وحشاني اووي اووي.. لقيتها بعدت عني وقالتلي بس يامجنون احنا ع سلم حد يشوفنا.. قولتلها اعمل اي طيب ما انتي وحشاني.. قالتلي رايح فين كدا.. قولتلها نازل احجز تذاكر عشان مسافرين كلنا البلد.. بصتلي واتصدمت وقالتلي يعني خلاص مش هشوفك تاني.. قولتلها مين قال كدا انا مسافر معاهم بس ويومين وارجع عشان عايزك ف موضوع مهم وغمزتلها وهيا اتكسفت وقالتلي طيب يالا انا هاجي معاك ونرجع سوا بس انت انزل واخرج م الشارع عشان محدش يشوفنا سوا.. قولتلها تمام ونزلت وسيبتها وخرجت م الشارع ووقفت بعيد شوية ولقيتها جايه وخدتها واتمشينا شووية وركبنا تاكس للمحطه وحجزتلنا تذاكر وخرجت م المحطه وقولتلها تعالي نتمشي شوية.. واخدتها واتمشينا ع كورنيش وجبتلها ورد وجات بنت صغيرة كدا بتشحت وقعدت تقولي هات اي حاجة وحياة حبيبتك وايمان اتكسفت وانا قولت للبنت دي مراتي وايمان بصتلي ومسكت ف ايدي اووي واديت للبنت الفلوس ومشيت وقالتلي اي اللي انت قولته دا.. قولتلها قولت اي بس.. انتي فعلا حبيبتي ومراتي.. ضحكت وقالتلي ياسلااام طب واتجوزنا امتي بقااا.. قولتلها من اول ما عيني جات ف عنيكي وقلبي دق وقال هي دي اللي عايزها.. بس مش عارف انتي بقااا عيزاني زي منا عايزك ولا اي.. قالتلي بصراحه عوزاك بس خايفه.. قولتلها من اي.. قالتلي مش عارفه بس حاسه بلغبطه كدا وخوف.. قولتلها طيب لو اتجوزتك.. قالتلي خايفه بردوو من دا خايفه اظلمك معايا وانت عارف اني مبخلفش.. قولتلها ومين جاب سيرة خلفه انا عايزك انتي وبس.. قالتلي خايفه يجي وقت عليا وتتغير معايا وارجع تاني للي كنت فيه.. بصيتلها اووي وعملت نفسي زعلت وقولتلها ياااااه هو انتي للدرجادي شيفاني زي طليقك وشايفه اني ممكن اعمل زيه.. شكرا اووي يا ايمان ع شعورك دا.. ووقفت واتحركت خطوتين بعيد عنها وقولتلها يالا بينا عشان اروحك.. وهيا قامت ومسكت ف ايدي وبتقولي وبتترجاني مقثدتش مقصدتش متزعلش مني مش قصدي كدا انت ارجل منه ومن اللي خلفوة وعمري ما شوفتك كدا متزعلش مني عشان خاطري انا مبقاش ليا غيرك حنين عليا ف الدنيا دي.. انا كنت حاسه اني ضايعه وملقتش نفسي غير معاك انت.. انا بس خايفه موضوع اني مبخلفش دا ياثر عليك.. بصتلها ومتكلمتش وخدتها من ايديها وركبنا وهيا طول الطريق حاضنه دراعي وبتترجاني وتصالحني وانا مبتكلمش وهيا دمعت برقه وانا مديت ايدي ومسحت دموعها من غير ما اتكلم وهيا خلاص هتموت وتخليني اتكلم واقولها مش زعلان وقولت اسيبها شوية عشان تبقي اسهل بنسبالي ف اللي جااي ووصلنا واتكلمت لاول مرة بعد سكات كتير وقولتلها اسبقي انتي واطلعي وانا هدخل بعديكي عشان محدش يشوفنا.. وسابتني ومشيت وهيا مقهورة وبعد شوية دخلت البيت وطالع السلم ولقيتها واقفه ع سلم وقالتلي مش قادرة اطلع وانت زعلان مني.. احممد عشان خاطري متزعلش مني ومسكت ايدي وبتبوسها برقه وبتقولي سامحني ياحبيبي مش قصدي وعنيها منزله دموع ع خدها.. وانا طالع براحه وهيا ماسكه ف ايدي لغاية لما وقفت قدام شقه خالتي وقالتلي قولي انك سامحتني انا مش هعرف انام كدا واتفتحت ف العياط واترمت ف حضني وانا هديتها وقولتلها بس احسن حد يسمعنا ونتكلم بعدين مش وقتو ولقينا ف لحظه باب الشقه بيتفتح وخالتي واقفة ولقيت ايمان ف حضني وايمان ف لحظه بعدت عني ومشيت وطالعه.. وخالتي بصتلي وبصتلها وقالتلها اتفضلي يا ايمان.. وايمان قالتلها بصووت متقطع م العياط وبتمسح وشها وعنيها م العياط وبتقولها شكراا يا طنط.. وطلعت جري ع سلم وانا دخلت وقفلت الباب.. وخالتي بصتلي وقالتلي هي اي الحكاية ياوااد البت مالها بتعيط ليه كدا وبعدسن دي كانت حضناك.. هوا اي الموضوع بظبط.. قولتلها ولا موضوع ولا حاجة ايمان بتحبني وكنا سوا لما روحت احجز وقالت كلمه وانا قفشت عليها وهيا من وقتها زي ما انتي شوفتي كدا بتحاول تراضيني وانا منفضلها.. قالتلي بتحبك.. انت تعرفها بقاا قولتبها عرفتها لما كنت معاكي هنا لوحدنا وحصل كام موقف واتعلقت بيا ولما جات سيرة الجواز قالتلي خايفه احسن اكون زي طليقها واعايرها بانها مبتخلفش وانا قفشت ع الكلمه دي عشان متشوفنيش زي حد تاني.. بصتلي وقالتلي وانت ناوي تتجوزها يااوااد.. قولتلها بصي ياخالتي دا موضوع ف دماغي كدا برتبله ولو حصل زي منا عايز الدنيا هتتظبط بس سيبيني اتكتك.. قالتلي تكتك بس ابقي عرفني بقاا.. قولتلها كل حاجة بوقتها.. وعدي شوية وقت وقولتلهم يالا هنسافر بقاا ونزلنا ونزلنا شنطنا وبنحطها ف التاكس وبرفع عيني لفوق ببص ع البيت ولقيت ايمان واقفه ف البلكونه بصالي وبتعيط وخالتي بصت وخدت بالها وقربت مني وقالتلي ياوااد بطل قسوة ع البت دي طالعه من موضوع مدمرها حرام عليك..قولتلهامتخافيش انا هوصلكوا واقعد يومين وارجع تاني وهبقي اتكلم معاها وافهمها غلطها متخافيش..وركبنا التاكس ولقيت خالتي طلعت تليفونها واتصلت بايمان واتكلمت بصوت واكي بس انا رميت ودني وسمعتها وهيا بتقولها اي يا ايمان مالك يابنتي بتعيطس ليه..ايمان قالتلها مفيش يا طنط مضايقه بس شوية..قالتلها متضايقيش ياحبيبتي وكل حاجة هتتصلح ويومين وابن اختي راجع تاني ولو جه معلش ابقي شوفيه لو عايز حاجة ياايمان الواد دا قلبه ابيض علي فكره يابت بس انتي خلي بالك عشان هوا حساس شوية.. ايمان اتلخبطت وقالتلها.. هاااه قصصدكك ااي ياطننطط ممشش فااهممه..قالتلها بس انا فاهمه ياحبيبتي واتمنالك كل خير ياحبيبتي..وقفلت معاها.. ووصلنا المحطه وركبنا ونمنا طبعا طوول الطريق ووصلنا بيت العيله ودخلنا وطبعا دا بيت ابويا اللي فاكرة بيت خالي طوول عمري.. وسوسن بقت بتجري ف البيت وكان واحشها اووي وقعدت تفتكر كل ذكرياتها وقولتلهم انا هريح شوية تعبان م الطريق ودخلت اوضه ابويا اللي كنت فاكرة خالي ونمممت وحلمت بالحلم القديم ولقيت الملك الفرعوني بيرحب بيا وبيقولي الملك الفرعوني: مرحبا بعودتك للديار ايها الامير انا: ياااه دا انا كنت نسيتك خلاص الملك الفرعوني: ولكن انت تحت عيني طوال هذه المده وانتظرت عودتك وانت الان عدت انا: انا جيت بسس عشااان.. ولقيته قاطعني وقالي الملك الفرعوني: اعمل جيدا لماذا اتيت دون ان تخبرني ولاجل هذا اطلب وتمني ولك ما تشاء انا: انا عايز ابقي غني ومعايا فلووس كتييررر الملك الفرعوني: شاور بايدة ع تماثيل دهب كتير وقالي.. لك كل هذا وانتظرك لتاتي وتاخد ما تشاء بسلام.. وايضا اذا رغبت بالانجاب من احدي جواريك وشاور بايده ع ستات قاعده.. يمكنك ذلك ولكن سوف يكون لك هذا من هاتين الجاريتين فقط.. وببص عليهم لقيتهم امي وخالتي.. بصتلهم وقولتله داااا دوووول يبقووااا ازاااي.. قالي سوف اسمح لك فقط بالانجاب منهم ليكون لك ذريه كثيرة كما ترغب ويكون العهد اقووي وانت لك استعداد لذلك.. اذا رغبت انت بذلك.. وقومت م النوم مخضوض وعرقااان.. وقومت اشرب ولقيتهم كلهم مايمين ف اواضهم وقومت اتمشيت لغاية المغارة ودخلت قدام الباب وبحط ايدي ولقيته بيتفتح بكل سهوله ودخلت لقيت قدامي تماثيل كتير دهب اللي شوفتهم ف الحلم ودخلت اتمشي ولقيت تابوت الملك ووشه منحوت عليه وقعدت ابصله قووي واقوله انا مش مصدق لغاية دلوقتي كل اللي بيحصلي دااا وبتفرج ع المقبرة اللي مليانه خيرر كتييرر ولمحت صندوق صغير جنب التابوت ومسكته وبفتحه ولقيت جواه خاتم وازازه صغيرة اووي قد عقله الصباع جواها حاجة سايله وفسفورية كدا وعامله ضوء وورقه بردي ومسكت الخاتم وشكله عجبني ولبسته ومسكت الازاة وفتحتها وشميت السايل اللي جواها ولقيته ريحته مقبوله وقولت ادوقه وبحط الازارة ع بوقها ولقيت السائل اللي فيها نزل مرة واحده ف بوقي وجري ونزل ف بطني ومسكت الورقه ببص فيه والغريبة حسيت اني عارف اقراها بالرغم انها مكتوبه بالهيروغليفي ولقيت الخاتم بينور والسلسله ف رقبتي بتنور وحسيت السائل دا خلاني اجمد وحسيت جسمي بيشد اووي ولفيت الورقه وحطيتها ف الصندوق الصغير تاني واخدت كام تمثال دهب وخرجت م المقبرة ولقيت الباب بتاعها بيتقفل ورايا لوحده وروحت ع سنطه هدةمي ولفيت التماثيل ف الهدوم كويس وخبيتهم وقفلت شنطتي تااني وقعدت ع السرير ومش عارف اي الاحساس اللي ماشي ف جسمي وعروقي دا بس حاسس بكل حاجة ومستغرب وشوية لقيت امي جيالي اوضه وبتقولي اي مالك كدا شكلك مش علي بعضك ليه انت كويس ولا تعبان.. قولتلها كويس مفيش حاجة.. وقعدت جنبي وبتقولي ياااه البيت دا بيفكرني بالذكريات القديمه كلها زي ما يكون كانت امبارح.. قولتلها هو اخوكي فتحك ونام معاكي هنا ف الاوضه دي.. قالتلي احترم نفسك ياواااد ومتنساش احنا اتفقنا ع اي.. قولتلها انا بسالك بس وبعدين هوا انا بكلمك ثدام حد مع انهم كلهم عارفين اللي فيها.. قالتلي ااه حصل هنا ف الاوضه دي كانه كان امبارح.. وقربت منها وقولتلها وحشتيني اووي ياماما.. قالتلي احممد بسس بقاا حد يدخل علينا فجاه مينفعش اسكت. وانا بحسس عليها واقولها ما انتي وحشاني اعمل اي وفضلت اسيح فيها لغاية لما دابت وانا وهيا ف لحظه كنا ع سرير سوا ونمت عليها وبدخل زبري ف كسها وهيااا اااه احمممد بسس استني هقولك اهدي اااه اااي براااحه اااه مالو كدا هوا كبر عن الاول ولا اي اااه دا تخن اووي اااي ااه اممم اممم ااه احممدد اااه لااا اووعي.. وانا نازل فيها نيك بكل قوتي وهيا اهاتها نااار وحسيت اني هنزل خلاص مش قادر وهيا حست وقالتلي احممد اااه اوووعي تجيب جوايااا اااه الدورة لسه خلصانه ومش واخده حبوب منع الحمل.. اااه احمممد لاااااا وطبعا كان زبي فتح حنفيه لين ودخل جوة رحمها ع طوول وهيااا حست بيه اكيد.. وقالتلي احمد اااه انت نزلتهم جوة خالص هحبل ياحمد كدا هقولهم اي يالهوي يالهوي.. قولتلها انا عايز يبقالي ابن منك ياماما واللي يقولك قوليله انا اللي حبلتك واللي ف بطنك ابني.. قالتلي انت اكيد مجنون اززاي انا امك ازززاي احبل منك بس شكلي قدامهم اي.. قولتلها هتبقي اجمل منهم وهديتها وسابتني وقامت خرجت وانا مش عارف ازاي دا حصل بس قولت خلاص بقااا والملك الفرعوني قالي هيحصل يبقي خليه يحصل وزي ما تيجي تيجي وهتفرق اي احبل اختي ولا امي بقااا ما خلاص.. وقايم ولقيت خالتي داخله اوضتي وبتقولي اي ياوااد انا لاحظت امك خارجه من اوضتك وحسيتها زعلانه.. قولتلها اااه عشان قولتلها عايز انام ف اوضه خالتي وهيا مرضيتش وزعلتني وطبعا انا بشتغلها.. ولقيتها قربت مني وقالتلي اووعي تكون وقعت بلسانك بكلمه كدا ولا كدا.. قولتلها لا طبعا بس انتي وحشتيني اووي وحضنتها وبقيت ببوس فيها وهيا ااه اوعي امك تيجي ع غفبه تشوفنا ااه بس بسس.. وساحت هيا كمان ونيكتها ع نفس السرير ونزلت جواها وهيا قالتلي يالهووي يخربيتك انا حاسه انك نزلتهم ف قعر كسي ياوااد يالهوي لو حبلت منك تبقي مصيبه يخربيتك هقولهم اي بس.. قولتلها قوليلهم حبلت من ابن اختي عادي.. بصتلي وقالتلي انت اتجننت خلاص ازاي بس اقول كدا وشكلي قدامهم اي.. قولتلها عادي لما يحصل بقا نبقي نشوف وقتها احنا كل دا بنفرض بس.. قالتلي لا انا حاسه بنفسي وحاسه بيهم نزلوا جوة الرحم وملوه.. قولتلها يبقي مبروك عليكي الحمل وضحكت وهيا قامت من جنبي وقالتلي انا اللي استاهل مش عارفه ازاي بس سيبتك تعمل كدا وخرجت هيا كمان وانا قعدت افكر احااا معقول امي وخالتي يحبلوا مع اخواتي احاا دا اخر جنان.. وتاني يوم قولتلهم انت هرجع القاهرة اخلص شوية حاجات ورايا كدا وهبقي اطمن عليكو كل يووم ف التليفون ولما اخلص اللي ورايا هجيلكو تاني.. وخد شنطتي ومشيت وروحت المحطه ركبت ونمت ف الطريق وصحيت لما وثلت ونزلت اخدت شنطتي وقولت بدل ما اطلع ع شقتنا والناس تشوفني راجع تاني بشنطتي لوحدي بعد لما مشيت انا وامي بالشنط وعلي اي وجع الدماغ دا كله انا هطلع ع بيت خالتي وخلاص وفعلا اخدت تاكسي وطلعت ع هناك وطلعت الشقه وفتحتها ودخلت قعدت وقومت فاتح الشنطه مطلع الكام تمثال منها ومصورهم فيديو بالتفصيل وقومت مخبيهم وظبطت الدنيا وقعدت افكر هبيعهم ازاي وجات ف دماغي فكرة طليق سوسو اكيد دا رجل اعمال كبير وليه معارف وفعلا كلمت سوسو ف التليفون وقولتلها اي الاخبار ورجعتي لطليقك ولا اي.. قالتلي ااه رجعتله خلاص وهوا بيشكرك اووي منا قولتله انك انت اللي حلتلي الموضوع ونفسه يشوفك اووي عشان يشكرك قولتلها خلاص وانا كمان عايز اشوفه واتعرف عليه قالتلي خلاص بكرا تيجي الفيلا بتاعتنا اللي ف…. هنستناك بقاا.. قولتلها خلاص اتفقنا وقفلت معاها وقولت هشوف بقا الدنيا اي بكرا وحسيت اني عايز انام قومت قالع هدومي طبعا وقعدت بالبوكسر وفردت جسمي ع السرير وروحت ف النووم وبعد فترة حسيت بصوت خبط هادي ع الباب.. قومت قعدت ع سرير عشان اتاكد انا اللي سمعته دا صح ولا بحلم وفعلا سمعت صوت خبطت براحه ع الباب.. ببص ف الساعه لقيتها ٢ بالليل.. قولت اي دا مين يعرف اني هنا.. وقومت اتسحب براحه وقربت م الباب وبصيت م العين السحريه ولقيتها ايمان بتخبط براحه وعماله تتلفت يمين وشمال وتبص لفوق وتحت وخايفه حد يشوفها.. قومت فاتح براحه ولقيت ايمان زقتني ودخلت مرة واحده الشقه وقفلت الباب وراها وخدت نفسها وانا بصتلها اووي وقولتلها ااي دا انتي ازاي عرفتي اني هنا وبعدسن اي اللي منزلك ف وقت زي دا مش خايفه حد يشوفك وانتي نزلالي.. قالتلي انا مقدرتش اقعد فوق لما عرفت انك جيت واستنيت لما ماما تنام واتسحبت ونزلت عشان انا من اخر مرة وانا مخنوقه اووي ومش قادرة افضل كدا وانت زعلان مني انت احلي حاجة ف حياتي وحضنتني وبتعيط وانا حضنتها وقولتلها وعرفتي منين اني هنا بقااا.. قالتلي بصراحه طنط اتصلت بيا وقالتلي ان جاي انهارده ووقفت ف البلكونه وشوفتك لما جيت واستنيت لغاية لما البيت يبقي هادي وماما نامت ونزلتلك.. قولتلها ياااه ليه كل دا يعني منا زيي زي غيري ومستحقش كل دا.. لقيتها حطت ايديها ع بوقي وقالتلي متكملش عشان خاطري ومتزعلش مني انا مش قصدي كدا وانت عارف انا بحبك ازاي وخلاص ياحمد انا مقدرش اعيش من غيرك انت بقيت النفس اللي بتنفسه.. روحت مقرب منها وقولتلها طب وريني بتتنفسيني ازاي وهيا بصت ف عيني والشهوة بانت ف عنيها ولقيتها بتمد شفايفها لقدام وبتغمض عنيها وانا حطيت شفايفي ع شفايفها وببوس فيها وحضنتها اووي وهيا لفت ايديها حوالين رقبتي وبقت بتبوس فيا وايدي طلعت لبزازها وقفشتهم لقيتها بتزووم اممم اااه احمممد اااه كفاية ااه بسسس مش قادرة ياحبيبي تعبت.. روحت قولتلها وانا بحبك وعايزك بصراحه وخدتها من ايديها للاوضه وهيا ماشية معايه ودخلت ابوس فيها وهيا مندمجه وقعدنا ع سرير وهيا نامت ع ظهرها وانا نايم عليها ونازل فيها بووس وتقفيش وهيا ساحت خالص وزبي بقا بيخبط ف كسها من ع الهدووم وبقت تنهج وقالتلي كفاية كفاية مش قادرة.. قولتلها سيبيلي نفسك وانا هبسطك اووي.. قالتلي خايفه ياحمدد.. قولتلها متخافيش وقلعتها هدومها وبقيت بفرش فيها وهيا امممم ااااح اااه ااااممم مش قادرة ااااه.. روحت حاطت زبي ع كسها وبدخله وكسها ضيق وهيا بتصرخ بصوت مكتووم اااه اااه اااي براااحه اااه بيوجع ااه ودخلت زبي ف كسها وهيا صرخت وكلبشت فيا وقالتلي اااه اوووف كبيررر بيوجع اااه امم واحده واحده عليا عشان خاطري.. قولتلها انتي ضيقه اووي يا حبيبتي.. قالتلي طليقي مكانش بتاعه قد بتاعك كدا ااااه انت بتاعك تخييين ياحمد اووي اااي ااه ااامممم.. وبدئت انيك وهيا بتتاوة وزودت شوية شوية وهيا خلاص بقت سيبالي نفسها وبتطلع اهاتها بكل متعه وميه كسها مبهدله الدنيا وبقيت بنيك اووي وصوت طرقعه لحمها عالي ومرة واحده قالتلي اااه اااه اااي اااه اووعي اااه هعمل حمام اااه قوووم هعمل حماااام اااااااييييييي ونطرت كمية ميه شهوتها بغباء زي النافورة وجسمها بقا زي اللي متكهرب وبيتلوووي وهديت وانا كملت تاااني نيك فيها وهيااا بقت بتتاوة وفاشخه رجلها اووي لغاية لما دخلت زبي ف كسها ونطرت لبني ف قعر كسها وهيا بقت بتعض ع ايديها وبتوحوح وتقول اممم اااح اااه يالهوووي حساااه جوايا اااه سخن مولع يالهوي انا محستش الاحساس دا قبل كدا.. وقومت من عليها وخدتها ف حضني وهيا نامت ع صدري وقالتلي هتصدقني لو قولتلك انا اول مرة احس اني ست واول مرة احس الاحساس اللي حسيته دا انت بجد عوضتني عن كل حاجة وخلتني احس بنفسي.. قولتلها يعني اتبسطتي قالتلي اووي اووي اووي.. قولتلها وانا مش هحرمك م الاحساس دا ابدا وحضنتها ودخلنا ف جوله رومانسية بوس واحضان ونيكتها تاااني وهيا بقت واخده راحتها معايا وبتقولي اااه اووي اكتر عايزة احس بيه كله جوة اااه ااام ااايييي اااه بيوجعععععع ونطرت كذا مرة وانا فضلت انيك فيها ونطرتهم تاني جواها ونمنا ف حضن بعض وصحينا ع الفجر ونيكتها تاني وقالتلي بس بقا انت اي مشبعتش قولتلها طول ما انتي معايا مش هشبع منك.. قالتلي وانا ملكك واعمل معايا اللي انت عاوزة انا خلاص وهبت نفسي ليك.. معلش هسيبك واطلع بقا قبل ما ماما تصحي ومتلاقينيش وهجيلك تاني خلاص انا مبقتش اقدر ابعد عنك لحظه.. وهيا خارجه م الباب ندهت عليها وقولتلها ايمان.. ووقفت ع الباب ولفت وبصتلي وقالتلي نعم ياحبيبي.. قولتلها تتجوزيني.. بصتلي واتكسفت وطلعت تجري م الكسوف وانا ضحكت ع منظرها وقفلت الباب وراها ودخلت نمت شوية وصحيت وكلمت سوسو وقولتلها انا جاهز اقابل جوزك قالتلي تعالي ع الفيلا وقالتلي العنوان وقولتلها جايلكم.. ولبست واتشيكت اووي ونزلت ع العنوان ولقيت فيلا فخمه فشخ ودخلت لقيت سوسو لابسه هوت شورت وطيازها نازله منه ووراكها كلها باينه وبادي كت وكانه سنتيان وجسمها عريان وسلمت عليها وحضنتني وباستني وحوزها نازل ع سلم وشافنا وكان سبور خالص وعادي ومعلقش عليها وهيا بتحضني وبتبوسني ونزل سلم عليا وقالي.. اهلا اهلا بالبطل اللي وقف جنب مراتي ورجعها لحضني تاني.. بصيتله وضحكت وقلتله سوسو بتحبك بس انت امسك نفسك مش كل شوية ترمي عليها يمين الطلاق وضحكت.. قالي خلاص هيا اتعلمت وبقا مخها اكبر م الاول وبص لسوسو وقالها مش كدا يا روحي قالتله طبعا طبعا ياحبيبي.. قولتلهم انا كدا اتطمنت عليكوو خلاص وكنت عايزك بس ف كلمتين كدا.. قالي اتفضل وبص لسوسو وقالها متروحي تعمليلنا كاسين ياحبيبتي وقالتله حاضر يا روحي ومشيت تهز ف طيازها يمسن وشمال ولفوق وتحت وانا بصيت عليها وهيا ماشية وبصيت تاني ولقيت حةزها بيبصلي ويضحك.. قولتله معلش بقاا سوسو وامها واخوها معرفه قديمه اووي.. بصلي وضحك وقالي عارف عارف هيا حكيالي ع كل حاجة متقلقش احنا سبور ومش بنخبي ع بعض حاجة.. قولتله تماام.. وطلعت تليفوني وشغلت الفيديوهات بتاعة التماثيل وقولتله اتفرج ع دوول وق لي رايك ولو ليك سكه ف الشغل دا قولي.. وخد التليفون وبيتفرج ولقيت سوسو جاية وبتجر عربيه صغيرة عليها كام ازازة وكام كاس وتلج وكدا وجابت العربيه قدامنا وحطت تلج ف الكاسات وصبت لكل واحد فينا وحطت كاس جوزها قدامه ومسكت كاس واديتهوني ف ايدي واخدت كاس وراحت قاعدة بفدها ع ايد الكرسي اللي انا قاعد عليه وسانده جسمها ف حضني وانا لفيت ايدي من وراها وحطيتها ع طيزها وبشرب ف الكاس وهيا لافه ايديها ع رقبتي وبتشرب كاسها وجوزها اخدت كاسه وبيتفرج اووي ومبرق للفيديو وسوسو بتبصلي وتقولي اي هو بتفرج ع اي.. قولتلها لا دي مصلحه شغل بس. ولقيتها قربت من ودني وقالتلي وحشتني علي فكرة.. قولتلها اهدي يالبوة جوزك قاعد قدامنا.. قالتلي متخافش خلاص احنا بقينا متفاهمين اووي ف الموضوع دا ومصارحين بعض ولو قلقان استني لما يمشي ونطلع اوضتي مع اني مش شايفه ان الموضوع فيه مشكله بس زي ما تحب.. وهوا خلص الفيديو واداني التليفون وقالي حلوو اووي الشغل دا انت مالي ايدك منه.. قولتله اعتبره معايا بس قولي يسوي كااام الاول.. قالي يسووي كتيرر اووي اووي اووي.. بس ابعتلي الفيديو اعرضه ع الخبير ولو الشغل عجبه هيجيب المشتري اللي يقدر تمنه.. قولتله تمااام وبعتله الفيديوهات ع تليفونه وقالي ساعه زمن وهقولك كل حاجة.. قولتله خلاص انا همشي وهسيبك تعرف كل حاجة وتقولي.. لقيت سوسو نامت بجسمها ع جسمي ونزلت بوراكها لحجري وقالتلي متستني هنا معايا عقبال لما يجي بدل منا قاعده لوحدي يا بيبي.. بصيت لجوزها وبصتلها ومش عارف اقول اي.. لقيته بيقولي خليك انت مش غريب.. انا ساعه وراجع.. وقاام وطلع يلبس هدومه ونزل وقالي متمشيش هرجعلك واقولك ع الرد والمصلحه دي هتكسب حلوو اووي من وراها.. قولتله وانا مبكسبش لوحدي وانت بردوو شريك معايا وليك ف المصلحه.. راحت سوسو حضناني وقالتلي طيب وسوسو حبيبتك ملهاش هيا كمان ف المصلحه دي اي حاجة.. قولتلها هديكي ف المصلحه حاضر وبغمزلها وبضحك وهيا ضحكت وجوزها فهم وضحك وقالها خلاص كفايه عليكي كدا وسابنا وخرج ولقيت سوسو نزلت بركبها ع الارض وبتفتح سوسته البنطلون وبتقولي وحشتني اووي اووي.. قولتلها بتعملي اي يخربيتك دا جوزك لسه ممشيش بالعربيه احسن يرجع ف اي لحظه.. قالتلي حتي لو رجع وشافني راكبه ع بتاعك مش هيقول حاجة متخافش مدام الموضوع فيه مصلحه هيكست هوا متعود ع كدا اصلا وياما سابني لرجاله عشان يخلص مصالحه.. قولتلها فاجرة وخدتي اللي شبهك.. قالتلي اعمل اي خلاص مبقتش اعرف اعيش غير كظا وفي الوسط دا والمستوي دا.. قولتلها بقاا اسيبلك الواد اللي جوزتهولك عشان تتمتعي بيه يوم تقومي تسيبيه ينيك مي مرات دودي اخوكي.. قالتلي بلا خيبه دا بيجيبهم بسرعه مستحملش مصلي لزبه ونطرهم.. قولتلها بردوو تسيبيه ينيك مي افرضي حبلت يابت دا نزلهم فيها.. قالتلي ما دودي هوا اللي دخله لمي وخلاه ينيكها وينزل فيها وشكله عايزها تحبل مهو مش عارف يحبلها وضحكت.. قولتلها وانتي مش هتحبلي ولا شكله مبيعرفش.. قالتلي لا بيعرف بصراحه بس هوا مش عايز مني عيال عايزني كدا معاه ويخلص بيا مصالحه بس وانا شايفه مزاجي وهوا شايف مزاجه واحنا الاتنين خلاص اتفقنا علي كدا وادينا عايشين زي ما انت شوفتنا كدا.. وكلعت زبي وقالتلي سيبني بقاا مع حبيبي اللي وحشني دا ومسكته ونزلت فيه مص زي ممثلات البورن.. وقامت مرة واحده وقلعت الهوت شورت ورمته ع الارض ومش لابسه اندر تحته وركبت عليا وفشخت وراكها وبتحط زبي ع كسها وبتنزل بجسمها وزبي بيغرز ف كسها وهيااا اااااه اممم اوووف هوا كل شوية يكبر ويتخن ليه كدا يخربيته.. اممم ااه اووف دكررر اووي اااه كسكوسي تعبان اااه اممم وبتتنطط اووي ولحمها بيطرقع ف وراكي ونازل تهبيد بكسها ف زبي ونطرتهم كام مرة وقامت من ع زبي وقالتلي مش قادرة كسي وجعني اووي لهبتني مش قادرة انت اي ومسكت زبي مص زي الشرموطه ومبقتش قادر ومسكت دماغها وبقيت بفشخ بوقها نيك لغاية لما قربت اجيب بقيت بنزلهم ف بوقها وهيا بتبلع شوية وشوية يخرجوا من بوقها وينزلوا ع بزازها وبهدوا السويت شيرت اللي لبساه وقامت لحست باقي اللبن من ع شفايفها بصباعها وبلعتهم ولبست الهوت شورت تاني وقعدت.. قولتلها قومي غيري هدومك دي كلها لبن حوزك هيجي ويشوفها كدا.. قالتلي ميشوفها عادي متغشلش بالك انت بس.. وشوية وجوزها جه ودخل وبصلها وبص للبن اللي مبهدل هدومها وضحك وقالي اي خلاص.. قولتله خلاص اي.. لقيته ضحك وسوسو ضحتك ضحكه شراميط وقالي لاا متاخدش ف بالك قصدي المصلحه خلاص عجبت الخبير وجاهز يشيل بكرا ويديلك الفلوس.. قولتله كام بقاا.. قالي سته مليار دولار وانا هاخد مليار وانت هتاخد خمسه.. قولت اي.. قولتله موافق بكرا هنسلم ونستلم ازاي.. قالي هبلغك بكل حاجة بكرااا.. وسيبتهم ومشيت فرحااان بس قولت بردوو لازم اعمل حسابي عشان دي عالم ناقصه وميغدرش بيا وقولت بسس مفيش غير حسن اخو هند وحنفي جوزها هما اللي ممكن يبقوا معايا دي عالم صايعه ويجيبوا كام واحد صايع معاهم وفعلا طلعت ع بيت هند وخبطت وفتحتلي وسلمت عليها وكانت اشترت هدوم وظبطت نفسها بالفلوس والفلوس ظهرت عليها وقولتلها اي الحلاوة دي كلها ياهند الفلوس غيرتك بس اوعي تغيرك عليا.. قالتلي عمري ما اتغير عليك دا انت راجلي والعز دا كله بسببك ومن خيرك يخليك ليا.. قولتلها بس فيه مصلحه حلوة وهنكسب قرشين حلوين بس عايز حنفي وحسن وكام واحد معاهم عشان نأمن ع المصلحه وهناكل كلنا قرشين حلووين.. لقيت عنيا لمعت لما جات سيرة الفلوس وقالتلي وانا هخليهم يطلعوا معاك.. قولتلها مش ناخد رايهم الاول طيب.. قالتلي بلا نيلة انا اللي بقوله بينفذوه ع طوول ملكش انت دعوة بالحكاية دي شوف عايزهم امتي وفين.. قولتلها بكرا الساعه.. ف المكان.. قالتلي خلاص هتلاقيهم مستنيينك قولتلها خلاص اتفقنا يا معلمه هند وضحكت وهيا ضحكت وقالتلي دا انت اللي معلمي وتاج راسي وحضنتني وقالتلي انا تعبانه اووي وعيزاك وحشتني.. قولتلها مش وقتو ياهند خلينا نخلص المصلحه الاول.. بصتلي وقالتلي هو انا مبقتش اعجبك خلاص خلاص نسيت هند.. قولتلها منستكيش ياهند بس بالي مشغول ولما المصلحه تخلص بالي هيروق وهروق عليكي وغمزتلها وهيا ضحكت وقالتلي متعتلش هم اعتبرها خلصت وسلمت عليها وسيبتها ونزلت ووقولت اعدي علي بيدو وامه اطمن عليهم وانا رايح ع شارعهم قابلت هناء ع اول الشارع وسلمت عليها وقالتلي عامل اي وحشتني مبقتش اشوفك يعني.. قولتلها معلش ظروف حصلت كدا بس انا سمعت ان ام بيدو جات طلبت ايدك من ابوكي.. ضحكت وقالتلي ااه وابويا قالها هنرد عليكوو ومدهاش رد لغاية دلوقتي عشان ف الاول مكانش مقتنع بيه وبيقولي دا عيل نايتي مش هيعرف يعيشك كويس او يحميكي لو حد ضايقك وبعد كدا جه موضوع جدته اللي اتوفت فا الموضوع وقف لغاية كدا مفيش جديد.. قولتلها خلاص عايزك بقااا تشدي حيلك تاني وتفتحي الموضوع ف البيت عشان الواد عايزك وكمان موضوع ارتباطه بيكي دا هيخرجهم م اللي هما فيه وكمان هبقي انا وانتي سوا بردوو.. قالتلي انت اصلا واحشني اوووي اووي وعيزاك اووي.. قولتلها انتي رايحه فين دلوقتي.. قالتلي رايحه لخالتو اديلها فلوس الجمعيه وراجعه.. قولتلها خلاص وانا هطلع اقعد مع بيدو وامه واخليهم يكلموا ابوكي تاني وانا من ناحيه وانتي من ناحيه والموضوع يمشي.. قالتلي خلاص لما ارجع هعمل زي ما قولتلي بس انا عايزاك انهارده متنسانيش عشان مش قادرة.. قولتلها يالا يابايرة امشي وضحكت وهيا ضحكت ومشيت دخلت الشارع ولقيت قلبي بيدق لما شوفت صيدليه د. مارينا وحسيت اني بقالي كتير فعلا مشوفتش وشها القمر اللي بحب اشوفه.. وروحت ناحيه الصيدلية وكان فيه عربيه بتاعه توزيع الادويه واقفه قدام الصيدليه ودخلت ولقيت اتنين وتقريبا مندوبين من شركة ادوية وحايين ياهدوا فلوس وكدا ودخلت وقفت وساكت وهيا شافتني وبصتلي وابتسمت وبصت تاني للاتنين اللي قدامها وقالتلهم.. طيب خلاص ادوني كمان اسبوع وهجهزلكم المبلغ.. وواحد م الاتنين اللي واقفين قالها دي كانت اخر مهله يا دكتورة مش هينفع بجد يا المبلغ يا هاخد البضاعه معلش.. وهيا طبعا زعقت وقالتلهم يعني اي تسحب البضاعه تاني انت كدا هتخرب بيتي والصيدليه هتقع.. قالها غصب عني مش بايدي.. روحت مقرب منهم وقولتبهم لو سمحت اعذروني معلش هو المبلغ كله كام اللي علي الدكتورة.. رد الراجل وقالي ٧٠٠٠٠ سبعين الف.. قولتله طيب ممكن المبلغ يتدفع فيزا ولا لازم كاش.. قالي لا فيزا ممكن عادي وطلع جهاز الفيزا من الشنطه اللي معاه.. روحت قولتله اتفضل اسحب المبلغ بتاعك كله والراجل مصدق خد الفيزا مني وحطها ف المكنه وضرب البلغ والريسيت طلع م المكنه بتاكيد السداد وشكرني حظا وقالها معلش يا دكتورة دي تعليمات غصب عننا وكدا طلبياتك هتوصلك ف معادها عادي انتي خلاص سددتي المبلغ.. وهيا طبعا بصالي وباصه للاتنين دول ومبرقه وساكته وهما مشيوا وبقيت انا وحبيبة قلبي د. مارينا.. وقولتلها اي مالك.. قالتلي دا مبلغ كبير اووي انت ليه دفعته.. خلاص انا هرجعلك المبلغ بس اصبر عليا شوية.. قربت منها ومسكت ايديها وبصيت ف وشها وقولتلها انا محرد بس اني ابص ف عنيكي كدا دي عندي اغلي من فلوس الدنيا كلها.. لقيتها ابتسمت بكسووف ووشها احمر.. قولتلها والابتسامه اللي بعشقها دي عندي اغلي من حياتي.. لقيتها ردت بابتسامه وخجل وكسوف وقالتلي بسس بقااا بتكسف مش كدا.. قولتلها وانا بعشق كسوفك دا يا قمر انتي انا بحبك اووي يا مارينا.. بصتلي اووي وهاين عليها تقولي وانا كمان وباين ف نظرة عنيها بس لسانها مقدرش ينطق وقالتلي انت عارف انا بعزك ازاي من غير ما اتكلم صح.. قولتلها قلبي بيقولي كدا بس خايف اصدقه واصحي ع حقيقه غير اللي ف قلبي.. بصتلي وهيا بتلف وبتتحرك من قدامي وبتقولي لا صدقه هوا صح… وحسيت ساعتها باحساس بعيد عن الجنس حسيت اني حبيت رقتها وانوثتها ودلعها وجمالها.. وقولتلها دي اسعد لحظه ف حياتي يا مرمورتي وهفضل جنبك دايما.. وسلمت عليها ومشيت ع بيت بيدو وطلعت خبطت وفتحتلي ام بيدو وحضنتني وقالتلي وحشتني اووي اووي يا حبيبي.. قولتلها وانتي كمان اووي وبيدو خرج من اوضته وسلم عليا وقولت لام بيدو مش كفاية حزن بقااا ونفرح شوية.. عايزك تروحي تاني لابو هناء عشان نخطبها لبيدو ونفرح بقااا وبصت لبيدو وهوا اتكسف وحط وشه ف الارض زي البنات وهيا قالت طيب استنوا هنزل اروحله واجي.. ونزلت وقعدت انا وبيدو واتكلمنا شوية وانه متشوق يتجوز هناء ومبسوط كمان اني هبقي مع هناء زي منا مع امه وساعات معاه.. وشوية وام بيدو جاات ودخلت وحضنت بيدوو وقالتله مبرووك يا حبيبي هما موافقين خلاص واتفقنا بعد يومين هنروحلهم ونتفق ع كل حاجة ونلبس الدبل كمان وانا باركت لبيدوو وحضنت ام بيدو وقولتلها عقبال جوازنا احنا كمان وهيا اتكسفت وحطت وشها ف صدري وخبطاني بحنيه ع صدري وقالتلي بسس متكسفنيش بقااا.. قولتلها انتي بس قولي ااه.. لقيتها بصتلي بعنيها ونظرتها كلها وساخه وشرمطه ومهتمتش ان ابنها واقف ونسيت كسوفها وقالتلي طب منا بقووول اااه وال اااه طلعت من بوقها بمحن وشرمطه وانا قولتلها طب مش بذمتك بتبقي ااه حلوة بتعجبك قالتلي بمرقعه امممم… قولتلها تتجوزيني.. ضحكت وقالتلي بطل هزار بقااا.. قولتلها بتكلم جد مش بهزر.. بصتلي وبرقت وقالتلي ازااي دا انا من سن امك.. طب وامك والناس يقولوا عليا اي يالهووي مقدرش.. انا مراتك واعمل فيا كل اللي انت عاوزة من غير كتابه.. قولتلها ملكيش دعوة بحد.. انتي بتاعتي انا وبس فاهمه.. وسيبتها واقفه مش مستوعبه الكلام وفتحت الباب ومشيت وروحت ع شقه خالتي وايمان جاتلي وخبطت وانا فتحت الباب لقيتها قدامي لابسه جلبيه بيتي مطرزة وعامله شعرها وحاطه ميكب خفيف وشكلها قمر اووي.. بصتلها وصفرت وقولتلها اي القمر دا وحطيت ايدي ع قلبي وعملت نفسي تعبت وهقع وانا بقولل ااااه قلبي يا ناس.. وهيا مدت ايديها ليا وبتمسكني وبتقولي سلامة قلبك ياحبيبي.. روحت ماسك ايديها وشاددها جوة الشقه وقافل الباب بسرعه وزنقتها ورا الباب ووشي لوشها وبصيت ف عنيها وخدت شفايفها برقه بين شفايفي وهيا ساندة بظهرها ع الباب وفاردة ايديها جنبها ومغمضه ومستسلمالي ودوبنا سوا ف بوسه رومانسية ولقيتها فاقت وبذقني براحه وبدلع وتقولي بسس كفاية دلوقتي.. قولتلها ليه.. قالتلي تعالي اتعشي مايا انا وماما انا عملتلك الاكل بايدي وماما لما غرفت انك هنا لوحدك قالت لازم تطلع تتعشي معانا وبعتاني اندهلك ومستنيانا فوق… قولتلها خلاص نتعشي مع ماما وبعيد اتعشي بيك انت يا حميل وزغزغتها ف حنبها وهيا ضحكت ولفت وادتني ظهرها وبتفتح باب الشقه روحت محسس ع طيزها العريضه وظارفها بعبوص دخل بين طيازها وصباعي وصل لخرم طيزها.. لقيتها نطت لقدام وطلعت منهاات اااه بصرخه ضعيفه ومتعه وبصتلي وقالتلي يا قليل الادب وضحكت وجريت ع سلم وانا قفلت الباب وطالع جري وراها وطالعين نضحك ودخلنا شقتهم ولقيت امها قاعده ع كرسي السفره ودخلت سلمت عليها وقعدت جنبها واتعرفت عليا وقعدت تشكرلي ف خالتي وبنت خالتي وانا طبيعي برد واجاملها وايمان رصت الاطباق وقعدنا ناكل وكل شوية ايمان تفصص فراخ وتحطلي ف طبقي وتطلع اكل تاني وتحكلي ف طبقي ومهتميه اووي بيا وامها ملاحظه الاهتمام دا وكانها واخده عليا اووي وبينا معرفه وخلصنا اكل وايمان شالت الاطباق وحابتلنا العصير وامها قعدت تتكلم معايا وعرفت اني مش متجوز وفضلت تلمحلي ع الجواز وكدا وواخده بالها ان ايمان بنتها مكسوفه وانا رديت وقولتلها عيني يا طنط بس انتي تختاريلي العروسه بقاا وضحكت وهيا بصتلي وضحكت وقالتلي شاور انت بس وانا اخطبهالك ع طوول.. روحت لافف براسي وباصص لايمان وهيا بقا وشها احمر ددمم م الكسوف ووشها ف الارض وضامه شفايفها ع بعضهم ومبتنطقش كلمه واحده وبصيتلها وضحكت وقولتلها من عيني ياطنط هبقي اقولك عليها لما هيا الاول توافق وتقول ااه ووقفت عشان استاذن منهم وانزل وسلمت عليهم وسلمت ع ايمان وفضلنا كام ثانية ايدينا ف ايدين بعض وعنينا باصه لبعض وعنينا جواها كلااام اكبر من انه يتقااال.. ونزلت مبسووط وفرحااان ودخلت انام وروحت ف النوووم وسمعت بردوو نفس الخبط الخفيف ع الباب وقولت دي ايمان وفعلا فتحت ولقيتها هيا ودخلت وقفلنا الباب وشبكنا ف حضن بعض وشفايفنا بتعزف احلي رومانسية وسحبتها لاوضه خالتي ولقيت العباية اللي لبساعا بكباسين كلها من قدام ومسكتها وفتحت الكباسين ولقيتها لابسه قميص بينك شفاف ابن وسخه وهجت اكل ف حسمها وافعص فيه وهيا اااه اااه اووي ياحبيبي اااه اممم اااه عيزاك تاكل كل حته ف جسمي.. اااممم وراحت نايمه ع سرير بظهرها وفتحت رحلها وقالتلي بكل محن اااه مش قادرة عوزاااك اووي.. روخت نايم عليها ومدخل زبي ف كسها مرة واحده وكسها سخخخن فشششخ ومليان سوايل ملهلبه بتحرق زبي وهيا حست زبي دخل فشخ كسها لقيتها ضمت رجليها ع ظهري اووي ولفت بايديها حوالين رقبتي وحطت بوقها ع كتفي وبتكتم صرختها ااااه اااااي تعبااااانه ياحمممد اامممم ونطرت ميتها وانا شغال دك ف كسها وهيا قفشاني وكسها بيبلع زبي وحابت اكتر من مرة وانا حشرت زبي ونزلتهم ف كسها وكسها كان قافل ع زبي وبيحلبه كله وكملنا بوووس وبصيت لوشها وهيا بصالي وشكلها عرقان م النيك وشعرها مبهدل وباين عليها المتعه وقولتلها مبسوطه.. قالتلي انا اول مرة اعرف يعني اي الانبساط معاك وف حضنك.. قولتلها ولسه كمان انا هخليكي اسعد واحده ف الدنيا.. وطبعا عملنا واحد تاني ف نفس الوضع وطولنا وهيا بقت ف حضني شرموطه خلاص وطلعت كل اللي جواها وبقت براحتها معايا وقولتلها لسه مفكرتيش ف موضوع الجواز وامك اهيه شوفتي كانت بتلمح ازاي.. ضحكت وقالتلي اسكت انت نزلت من هنا وماما مسكتني س و ج وازاي انا مخدتش بالي من تصرفتتي بالشكل دا وفين وفين ع ما قدرت اقنعها انك ضيف ولازم نرحب بيك وهيا عملت نفسها مقتنعه وسكتت.. قولتلها طيب تتجوزيني.. قالتلي موافقه بس اوعدني عمر ما هيجي عليك وقت تعايرني بيه ولو احتاجت عيل ابقي اتجوز واحده تجيبلك عيل بس تفضل معايا زي ما انت.. انا صعب عليا اقولك دخل واحده تانية حياتك بس عشان انا مش قادرة اجيبلك العيل.. قولتلها انا عايزك من غير عيال.. ولو هجيب واحده يبقي هتجيب عيل بس واكتبه باسمك انتي وانتي اللي تربيه.. لقيتها فرحت اووي وحضنتني وقالتلي موافقه موافقه طبعا.. قولتلها خلاص لما ييجوا م البلد هفاتحهم ويطلعوا يخطبوكي من امك.. قالتلي بحبك اووي وحضنتني وكبعا عملنا واحد تالت افجر م اللي قبلهم ودا كان كله حب بقاا واحساس المتعه بالحب وخلصنا ولبست هدومها وقالتلي هطلع بقاا عشان ماما متلاخظش اني مش ف اوضتي.. وباستني ومشيت وانا نمت شوية وصحيت ع صوت التليفون ولقيته جوز سوسو وقالي احنا هنبقي ف المكان.. والفلوس جاهزة وهات البضاعه وتعالي.. وقفلت معاه لقيت التليفون بيرن تاني ورديت لقيته حنفي بيقولي هند قالتلي ع المصلحه يا عمنا وجاهزين ومستنيينك ف المكان.. قولتله خلاص جايلكم وهشرحلكم هنعمل اي.. ووصلت عندهم وحطيت الشنطة جوة العربيه وقولتلهم احنا هنقابل ناس هياخدوا الشنطه دي ونجيب منه شنطه او اكتر.. واي غدر منهم مش هوصيلكوا بقاا الضرب ف المليان.. قالولي متخافش برقبتنا.. واتحركنا للمكان وكان فيه زي مبني او مصنع مهجور كدا ووقنا قدامهم بالعربيه وطلعنا شنطتنا واخدها واحد ولبس عدسه وقعد يتفرج عليهم شوية وقام قالهم جوود ڤيري ڤيري جوود.. وهما اخدو الشنطه وحسن وحنفي واللي معاهم راحوا يجيبوا منهم الشنط وجابوا الشنط كلها وخلاص والراجل التاني نده عليهم وطلع فلوس يديهالهم ويراضيهم يعني وهما راحوله وانا راكب ف العربيه ومستني ولقيت ٤ عربيات بوليس جايين يجروا من غير ما يعملوا اي صووت.. وانا لمحتهم روحت مدور العربيه وحاري والمعلم شاف كدا وبص اخد باله م البوليس ورجالته خدوه ع العربيه بتاعتهم وجريوا وفضل حسن وحنفي واللي معاهم ومعرفوش يهربوا واتمسكوا وانا بسرعه جريت ع بيت خالتي وطلعت خبيت الشنط عشان الحكومه لو عرفت توصللي اصلا هتيجي ع بيتنا مش بيت خالتي.. ونزلت كلمت جوز سوسو وقلتله عايز اقابلك وقابلته بس كنت ملاحظ عليه حاجة بس مش عارف اي هيا او زي مكانش مصدق اني هكلمه مثلا.. وقولتله عايز فيلا كبيرة كذا دور تكفي عيله كبيرة وعندهم عيال كتير.. لا هاتلي قصر مش فيلا.. وفعلا قالي ع كذا مكان لغاية لما اخترت قصر كبيررر وليه ٢ حمام سباحه واحد للكبار والتاني ***** وكام لعبه كدا جنب حمام ******* ومرجيحه عائليه واتفقت ع دي فعلا وكتبت عقدها ومشينا ولقيت جوز سوسو قالي حاجة مكنتش متوقعها خالص.. قالي هوا انت هربت ازاي م البوليس.. بصيتله اقووي احااا هو عرف ازاي بقاا واكيد المعلم ملحقش يكلمه دا الموضوع معداش عليه وقت وفهمت ليه هوا كان مرتبك وشكله كان هوا اللي مبلغ عني.. وقولتله انا مبتمسكش انت لسه متعرفنيش بس هتعرفني كويس لما هاخد حقي م اللي عملها ولقيته اتخض وبلع ريقه بصعوبة وقالي هواا انت عارف مين اللي عملها.. قولتله لا.. لقيته هدي وخد نفسه روحت قايله بس ف حد ف دماغي ولو طلع اللي ف بالي صح مش هيطلع عليه صبح تاني.. بصلي وقالي قصدك مييين.. قولتله بعدين مش وقته.. ومشينا وسيبته وطلعت ع البيت وقولت اكلم امي واطمن عليهم.. ولقيتها بتكلمني وصوتها فيه شوية تعب.. قولتلها مالك قالتلي مفيش تلاقيني بس خدت شوية برد ولا حاجة.. قولتلها انا هجيلكم بكراا وقفلت معاها ونمت وصحيت روحت المحطه وركبت وكوول الطريق بفكر ف الفبوس وهعمل اي وكدا وانام واصحي لغاية لما وصلت وروحتلهم سلمت عليهم وكل واحده بطنها اتنفخت شوية وبانت وبقيت بحسس ع بطنهم واقولهم خلوا بالكوا من عيالي.. وهما يضحكوا ومرة واحده لقيت امي وخالتي قاموا جري ع الحمام وبيرجعوا.. قولتلهم لااا احنا نروح نكشف انتوا كدا تعبانينن.. وفعلا روحنا المستشفي والدكتورة كشفت عليهم هما الاتنين وقالتلهم اعملوا التحاليل دي دلوقتي وتعالولي تاني وخدتهم وروحنا المعمل ف نفس المستشفي وعملوا تحليل ددمم وشوية طلعت النتيجه واخدناها ورجعنا للدكتورة والدكتور بصت فيها وضحكت وقالتلهم مبرووك انتوا حوامل.. وهنا لقيت وامي وخالتي كل واحده فيهم بتبص للتانية ومش مصدقه وكل واحده عايزة تسال التانية ازاي ومن مين.. وقاموا هما الاتنين بصولي فجاه وبصوا لبعض ومصدومين ف بعض او كل واحده منهم مش مصدقه ان التانية تكون حملت مني واخدنا الروشتات بالادويه وخرجنا مشينا وهما طول الطريق ساكتين وانا قولتلهم ساكتين ليه متتكلموا.. ع فكرا انا هريحكوا من الاسئله اللي ف دماغوا دي.. اااه اللي ف بطن كل واخده منكم ابني.. اااه انا نمت مع كل واحده فيكوو ازن الامور لازم تبقي واضحه.. لقيت امي وخالتي بيعيطوا وقالولي طب وشكلنا قدام البنات هيبقي اي.. قولتلهم شكلكوا زي شكلهم ولا هما ليهم نفس وانتوا لا.. وبعدين انا عايز احيب منكو كلوا كذا عيل عايزين عيله كبيرة وحاطط ايدي ع كتف كل واحده وماشي بيهم زي مراتاتي ودخلنا البيت والبنات حريوا علينا اااي خيرر طمنونا.. قولتلهم باركولهم حوامل الاتنين.. والبنات بصولهم اووي وبنت خالتي دعاء هيا اللي متصدمتش ف امها وقالت لامها مبروووك ياماما وحضنت امها وهبه اختي وسوسن اختي بصولها اووي وهيا قالتلهم ااي مالكو هما ملهومش نفس يعني مش كفاية تعبانين معانا طول عمرهم جه الوقت بقااا اللي كل واحده تشوف نفسها شوية.. والبنات سكتوا من كلامها وخلاص الوضع مبقاش فيه حاجة تخلينا نستغرب من اي حاجة بس لسه عايزين يعرفوا حملوا من مين ويموتوا الشك اللي جواهم .. وانا حبيت اضرب ع الحديد وهوا سخن وقولتلهم كدا كل اللي ف بطنكوا كلوا ولادي من صلبي وهنا البنات كلها فهمت بس مستغربين الموقف عشان لسه جديد.. وقولتلهم انا اشتريت قصر كبير هنعيش فيه كلنا وبقينا اغنيا ومي وخالتي بصولي وقالولي هيا البوابه اتفتحتلك قولتلها اه وخدت خير منها وبيعته واشتريت القصر وخلاص كلنا هنعيش سوا ف بيت واحد.. وفرحوا قووي وقالوا خلاص نرجع ع القصر بقاا ونولد هناك.. قولتلهم ماشي.. وفعلا حضرنا حاجتنا وسافرنا وطلعنا ع القصر وكان جاهزومفروش كمان وكان قصر كبير جدا من اربع ادوار وكل دور فيه اربع اوض كباااار جدا جدا وطلعت خالتي وامي كل واحده خدت اوضه ف اول دور وطلعنا تاني دور وهبه وسوسن ودعاء كل واحده خدت اوضه وكانوا فرحانين جدا وبقا موضوع الحمل ليهم كلهم عادي وكانوا بيقعدوا كلهم يهزروا سوا ويضحكوا وكل واحده تسال التانية علي اعراض ف حملها وانا قاعد ف وسطيهم ومبسووط جدا ولقيت تليفوني بيرن ورديت لقيتها هند وبتعيط وتقولي حسن وحنفي اتمسكوا وانا خايفه وملقتش حد اكلمه غيرك قولتلها طيب اقفلي وشوية وهكلمك واكون ظبطلك الدنيا.. وقفلت معاها وقعدت افمر اعمل فيكي اي ياهمد انت طلعالي زي الخازوق كل شوية بس ساعات بخلص بيكي مصالح.. وجاتلي فكرا اجيبها تعيش هنا ف الفيلا واديها اوضه من اوضتين الدور الارضي واهو تيجي تخدم تمي واخواتي وتخلي بالها منهم ف حملهم.. روخت قولتلهم بقولكوا اي.. لقيتهم بصولي كلهم وقالي اي ياحبيبي.. قولتلهم بما انكوا بقيتوا كلكوا حوامل فا لازم حد يخدمكوا عشان مينفعش تعملوا مجهود عشان الحمل يثبت.. وبصولي وقالولي وهتجيبلنا شغاله صغيررة ف السن بقا ولا عجوزة وكركوبه وضحكوا.. قولتلهم لا صغيرة ومزة كمان.. لقيتهم بصولي اووي وقالولي اااه ومزه.. راحت امي بصتلي وقالتلي ولااا انت نمت معاها قبل كدا وتعرفها صح.. قولتلها اااه صح وشايف انها انسب واحده تنفعكوا.. راحت امي بصالي وحطت ايديها ع بطنها وقالتلي لما نشووف.. واتصلت ع هند وقولتلها تجهز هدومها وتنزل تركب تاكس وتيجي ع العنوان.. وانا هحاسب التاكس لما يجي.. وفعلا قفلت معاها وقعدوا يسالوني شوية ع هند لغاية لما التليفون رن ولقيتها بتقولي انها وصلت ع العنوان.. وخرجت لغاية بوابه القصر وقابلتها وحاسبت التاكس ومشي وخدتها وشنطة هدومها ف ايديها ودخلنا وعرفتها عليهم وعرفتهم عليها وقولتلهم عن اذنكو هوريها اوضتها وخدت هند من ايديها ورايحين للاوضه وهما كلهم عنيهم معايا وبيبرطموا بالكلام ودخلنا الاوضه وقفلت الباب وهيا قعدت ع سرير وبتعيط وانا حضنتها وطمنتها وقولتلها دا بيتي بس عايز اطلب منك طلب ودي هتبقي خدمه ليا.. قالتلي اخدمك بعيوني.. قولتلها كل اللي بره دوول حوامل وعايزين حد ياخد باله منهم لغاية لما يولدوا وملقتش حد احسن منك استامنه عليهم.. قالتلي دا انا اشيلك واشيلهم ف عيوني.. قولتلها تسلملي عيونك وانا هعملك شهرية بردوو عشان تعرفي تمسكي قرشين للزمن.. حضنتني وباست ايدي وقالتلي يخليك ليا يا احن راجل.. قولتلها يالا ايري هدومك بقااا وتعالي ورايا احسن يستعوقونا ويفكروا اني بنيكك وضحكت وعيا ضحكت وقالتلي انت واحشني اووي ونفسي اتناك منك واكيد مش هتسيب هند حبيبتك كدا وهتريحها.. قولتلها بعدين ياهند مش وقتو.. وخرجت قعدت معاهم وخالتي بصتلي وقالتلي فرجتها ع الاوضه يانحنوح وضحكت قولتلها ااه فرجتها ع الاوضه اصل الحاجات التانية هيا شافتها كتير وحفظاها صم وغمزتلها وبقصد زبي يعني.. وهيا ضحكت وقالتلي بقيت وسخ اووي يخربيتك ولقينا الباب بيتفتح وهند خارجه لابسه جلابيه بيتي قماشتها بتلمع و متقسمه ع جسمها وبزازها وكيازها مرسومين اووي ودراعاتها وحاحة تهيج ولما خرجت كله تنحلها وبيبص لجسمها البلدي الفاجر وهيا لبوة خدت بالها انها شغلتهم بجسمها وبقيت بتتدلع وتتلبون ف الكلام وتتعمد تيجب سيرتي قدامهم وتمدح فيا وتقرب مني اووي وتغيظهم وهما بقوا غيرانين منها وهاين عليهم يقوموا يفطسوها.. وشوية كل ةاحده بقت تقوم وتقول انا هطلع انام لغاية لما طلعوا كلهم وبقيت انا وهند بس وقعدنا نتكلم شوية ولقيتها بتهيج وعيزاني انيكها وانا بصراحه مكانش ليا مزاج لهند وقولتلها بعدين ياهند وهيا دخلت اوضتها ونامت وانا طلعت ع شيزلونج قدام حمام السباحه وفردت جسمي ونمت مبسووط باللي بقيت فيه وعيني راحت ف النوم وامي خرجت ف بلكونه اوضتها وشافتني نايم ع شيزلونج لوحدي اتبسطت اني مش نايم مع هند وبنيكها وفرحت ودخلت االصت عليهم كلهم وقالتلهم ولقيتهم كلهم خرجوا م بلكونه اوضتهم وشافوني وفرحوا.. وطبعا الكلام دا عرفته بعد كدا.. وصحيت الصبح قومت لبست هدومي وقولت اطلع لحسن وحنفي القسم واعرف دماغهم فيها اي.. واخدتلهم اكل وسجاير وزورتهم وقلتلهم هند معايا وف امان وحبيت اقولهم كدا وكمان اتصلت بيها وخليتهم يكلموها بنفسهم ويتاكدوا وقولتلهم وانتوا كمان لما تخرجوا هعيشكم عيشه فل بس لسانكوا ف بوقكوا طبعا وبصوا لبعض وسكتوا وقالوا اعتبر اننا مشوناكش وخلصت الزيارة وسيبتهم ومشيت روخت لجوز سوسو ف شركته وملقتهوش وخرجت مشيت راجع الفيلا ودخلت قابلت هند وسلمت عليها وقالتلي دا صاحبك لسه ماشي من شية وسال عليك.. قولتلها مين دا قالتلي مش فاكرة اسمه بس هوا عامل زي.. وقالتلي مواصفاته وانا اتاكدت من المواصفات انه جوز سوسو.. وقولتلها ملقكيش عايز اي.. قالتلي لا مقالش سال ومشي ع طوول.. قولتلها طيب خشي اعمليلي قهوة وسابتني ودخلت وانا لقيتني بمشي لاوضه هند وقعدت ع سريرها ولمحت طرف فلوس طالع من تحت المخده ومديت ايدي وبشدها وطلع ف ايدي رزمه فلوس تيجي ١٠٠٠٠ عشر الاف جنيه ملفوفه برباط البنك ومعاهم الكارت بتاع جوز سوسو واستغربت فشخ وحسيت ان في حاجة غلط بتحصل ورجعت الفلوس مكانها وخرجت خبيت تليفوني بين شلت الانترية وعملت اني بدور عليه ومش لاقيه وهند خرجت وقالتلي بتدور ع اي قولتلها علي تليفوني مش لاقيه.. هاتي تليفونك ارن علي نفسي كدا.. وادتني تليفونها بكل تلقائيه وانا مسكته ودخلت ع السجل ولقيت رقم جوز سوسو ع تليفونها وهيا رنت عليه عشان يعرف رقمها وكدا اتاكدت ان فيه حاجة غلط طب ليه خبت عليا.. وكتب رقمي ورنيت ومشيت مع الصوت وهيا جابته وقالتلي اهووة لقيته خد.. واديتها تليفونها وشكرتها وقعدت اشرب قهوتي وانا بفكر هتصرف معاكي ازاي ياهند.. وقررت اراقبها من بعيد لبعيد.. وفعلا بقت كل يومين تخرج بحجه انها هتشتري حاجات وانا اخرج بعدها وامشي وراها من بعيد لبعيد والاقيها بتقابل جوز سوسو وساعات بيقعدوا ف عربيته ف المقطم بالساعه والاتنين وبيتكلموا وساعات ف كافيه بعيدد وبيقعدا ويتكلموا وهنا قررت اعرف فيه اي.. ونزلت ف مرة بالليل اتسحب من ع سلم واقرب ودني من اوضه هند وسمعتها بتتكلم ف التليفون وبتقوله.. ايووة زي مابقولك كدا وهوا نزل رااح لفلان وجه عمل كذا وكذا وامه عملت واخواته عملوا ولقيتها بتديله تقرير يومي بالتفصيل بكل واحد عمل اي… احااا ياهند شغاله جاسوسه عليا طيب انا هوريكي واربيكي من اول وجديد وكلمت سوسو وقولتلها وحشتيني اووي قالتلي وانت كمان اووي اووي.. قولتلها طيب مش هشوفك اصل عايزك ف مصلحتين جامدين زيك.. قالتلي وانا عيزاك اكتر يالا تعلالي الفيلا بتاعتي. قولتلها لاا مش عايز جوزك يعرف حاجة خالص ولا حتي اننا هنتقابل ولا كلمه م اللي هقولك عليها.. قالتلي خلاص نحجز ليله ف فندق.. قولتلها هوا دا الكلام.. وفعلا طلعنا ع فندق مشهور ع النيل ودخلنا حجزنا اوضتين جنب بعض وطلعنا كل واحد دخل اوضته وشوية لقيتها بتخبط ع باب اوضتي وجاتلي ودخلت حضنتني وانا حضنتها وبقيت بتعامب معاها يرومانسية اووي وهيا اندمجت معايا وبقيت بفشخها قبل ما انيكها وهيا استوت خلاص ونيكتها يومها ف كسها وكيزها وكيفتها اووي وخلصنا ونايمين ف حضن بعض وقولتلها انا عايزك يبقي ليكس كيانك بقاا ومتبقيش تحت رحمه ومزاج جوزك.. قالتلي نفسي اووي بس ازاي.. قولتلها يكتبلك الشركة وكل املاكه باسمك.. قالتلي انت بتحلم انه يعمل كدا.. قولتلها مهو لو معملش كدا الحكومه هتحط ايديها ع كل املاكه وتاخدها وهيضيع.. انما لو كتبها باسمك مفيش مليم هيضيع وكمان هيضمن حقه بانك لسه ع ذمته.. قامت قعدت وقالتلي بس ازاي هيعمل كدا.. قولتلها حماسك عجبني.. احنا هنحطله كيس هروين محترم ف جيب بدلته ف دولابه وكمان شنطه فلوس مضروبة ف خزنه مكتبه.. ولما يتمسك هيبقي قضيتين مخدرات وفلوس مضروبة والحكومه هتفتح عنيها عليه ومش هيبقي قدامه غير الحل دا اي رايك.. لقيت سيرة الفلوس لمعت ف عنيها وعجبها الكلام اووي.. وقالتلي بس بردة عايزة اخلص منه ومفضلش ع ذمته.. قولتلها ما هي دي المفجاه اللي شيلهالك ف للاخر.. قامت بصتلي بشوق وقالتلي اي هي قوول.. قولتلها بعد ما يكتبلك كل املاكه باسمك واحنا رايحين نسجلهم هنسجل الفيلا والعربيات وحسابه الشخصي ف البنك باسمك والشركه وحساب الشركة ف البنك باسمي وبعد كدا لما نبقي ضمنا حقنا هترفعي عليه قضيه خلع للضرر عشان هوا بقا سوابق وسمعته وحشه وهتكسبيها وبكدا يبقي خد فيها وكلع من المولد بلا حمص وانتي استفادتي وانا استفادت.. بصتلي وقالتلي يسلم مخك انا موافقه.. قولتلها اتفقنا وانا هنزل انا وانتي دلوقتي نحيب الكيس وتاخديه وتحطيهوله ف جيب بدلته وبكرا انا هتصل بيه واخده اي مشوار وانتي تطلعي بالفلوس ع خزنته اللي ف مكتبه وتحكي الفبوس وهنعمل البلاغ من تليفون مجهول.. قالتلي يالا بينا.. وخدتها ونزلنا وروخت ناحيه بيت هند وفيه كذا واحد شمام صاحب حسن وحتفي وكنت اعرفهم كدا بالشكل لما بيجيبولهم مخدرات.. وقابلت واحد منهم وسلمت عليه وشاف سوسو ف العربيه وبصلها وكانه اول مرة يشوف واحده نضيفه.. وقولتله عايز من كيلو هيروين.. قالي انت انضميت للنشاط.. قولتله مش ليا دا للامورة.. بصلها وقال وانا عنيا للامورة ونزلت معاه وسيبتها ف العربيه وخدني لبيت مهجور وفيه معلم قاعد بشيشه وجنبه واحد واقف ببندقيه الي ودخلنا عليه وابواد قاله عايزين كيلو شد يامعلم.. والمعلم بصلي وقالي وانت عارف الكيلو بقااا بكام.. قولتله مش هنختلف يامعلم.. بص للواد اللي معاه السلاح وقاله هاتله كيلو.. قام الواد فتح الصندوق اللي جنبه وطلع كيس ابيض مليانه حاجة بيضا زي الدقيق… قولتله كب انا كنت عايز ٥٠٠٠٠ خمسين الف مزورين.. بصلي وقالي لاا دا كدا مش تعاكي انت كدا بتجهز لقضيه صح.. قولتله حاجة زي كدا قرصه ودن بس صغيرة.. بصلي وقالي عجبتني وعحبني تفكيرك.. وقال للواد هاتله طلبه والواد مشي ودخل اوضه وخرج معاه شنطه سودا وفتحها ولقيتها كلها فلوس وكانها حقيقيه بظبك بس مزوره.. وقولتله كدا حسابنا كام.. قالي الفلوس حسابها ٢٥٠٠٠ والكيلو ١٥٠٠٠ يبقي ٤٠٠٠٠ اربعين الف كله.. روحت مطلع فلوس الحاجه واديتهاله وطلعت١٠٠٠٠ عشر الاف جنيه وقولتله دول اعتبرهم عربون تعارف بينا وطلعت ٥٠٠٠ اديتهم للواد اللي معاه السلاح وجابلي الحاجات وقولتله دا عرق الراجل.. والواد خد الفلوس وشكرني وفرح وطلعت ٥٠٠٠ زيهم اديتهم للواد اللي جابني ليهم.. وكلهم اتبسطوا اووي والمعلم قالي لو احتاجت اي حاجة تعالي انت عرفت المطرح خلاص وخد رقمي وكلمني لو احتاجت ايوتها حاجة.. وخدت رقمه وسجلته واسمه المعلم ابو دومه.. وروحت ركبت العربيه واديت الحاجت لسوسو وفهمتها تخبي شنطه الفلوس كويس وبكرا لما ينزل تطلعي ع مكتبه تحكي الفلوس وانتي مراته وهتدخلي مكتبه عادي والكيس تحطيه ف جيبه وهوا ف الحمام عشان ميشوفكيش وخليكي معاه طبيعيه اووي انهاردة ودلعيه عشان ميشكش ف اي حاجه.. ووصلتها وهيا نزلت وانا قولت دي اخره اللي يلعب معايا… ورحت وطبعا اتصنت ع هند ولقيتها بتديله المقرر كالعاده وانا قولتلها بقا كدا ياهند.. وحياة كسمك لهربيكي المرة دي.. وطلعت نمت وتاني يوم صحيت ولقيت رساله جيالي انها حطت الكيس خلاص قومت متصل عليه وقولتله عايز اشوفك ضروري عايزك ف مصلحه حلوة.. وفعلا نزلنا قعدنا ف كافيه وفضلت اهري معاه ف اي رغي واننا هنعمل شركه وهحط فلوسي معاه ونجيب معدات ونكبر الشركه واغريه اكتر وهوا مبسووط بكلامي لغاية لما جاتلي رساله ع موبايلي ان الفبوس اتحطت خلاص.. روحت قايم وقايله هستاذك ادخل الحمام.. وانا داخل قمت قفلت تليفوني ودخلت الحمام لقيت عامل الحمامات راحل كبير عجوز غلبان اووي ولابس نضارة وسلمت عليه وقالي كويس يابيه وروحت مديلة ورقه ب٢٠٠ خدها وفرح بيها اووي وقعد يدعيلي.. قولتله ممكن تليفونك اعمل منه دقيقه بس احسن تليفوني فصل.. قالي كبعا كبعا يابيه ولو انه تليفون مش من مقام سعادتك يعني.. واخدته وهوا تليفون بزراير كدا واتصلت بالبوليس وتخنت ف صوتي وعملت البلاغ واديتهم كل التفاصيل وكمان مكان الكافيه عشان يمسكوه متلبس بالكيس ف جيبه.. وفعلا الحكومه طبت ع شركته والفلوس اتمسكت ف خزنته والموظفين كلموة وقالوله وهوا قام متنرفز من ع ترابيزة وهيمشي ولقي الحكومه داخله الكافيه وجم عليه وقالوله ممكن نفتشك ومعانا امر بكدا والشغل دا.. وفعلا بيفتشوة وطلعوا الكيس من جيبه واتمسك متلبس وخدوة وانا كل دا واقف مستخبي وبتفرج ع الموقف كله وخرجت بعد لما خدوة ومستغرب كاني معرفش فيه اي والناس حكتلي اللي خصل وعملت نفسي مصدوم وحاسبت ومشيت فرحااان واتصلت بسوسو وقولتلها كله تم وقلتلها هقابلك ونروحله وعايزك تعيطي وتتقهري عليه لازم يتاكد اننا زعلانين معاه وهنقف جنبه.. وروحناله وهوا مش مصدق وعمال يقول دا اكيد معملو فيا دا اكيد المعلم.. يقصد المعلم بتاع مصلحه الاثار.. قولتله انت ادري بقااا بس خلي بالك قضيتين زي دول هيخلوا الحكومه تفتح عنيها ع شركتك وفلوسك وممكن يتحجز عليهم.. ولو عايز املاكك تبقي زي ما هيا لازم تنقلهم كلهم باسم حد بتثق فيه اووي عشان الحكومه كتقدرتش تمسك مليم منهم.. وبصلنا اووي والكلام اشتغل ف مخه وغمزت لسوسو وبقت تحضن فيه وتعيط وتبوس ف ايده وتقوله انا هعيش جنبك وخدامتك وهقف حنبك ومش هسيبك ياحبيبي وزودت حرعه الحنان وهوا بلع الطعم وبقا بيحضنها ويوقولها انتي احسن حاجة ف حياتي وخلاص افتكر انه بيحبها دلوقتي.. وسيبناه ومشينا وطبعا محامين شركته جوله ولما فتح الكلام معاهم اكدوله نفس الكلام ولمصلحته انه ينقل كل املاكه باسم حد قبل القضيه ما يتاخد فيها حكم.. وفعلا تاني يوم اتصل بسوسو وقالها عايزك وسوسو كلمتني وقالتلي وقابلتها وخدتها وصلتها لهناك وسلمنا عليه وقالها انا مش هلاقي حد غيرم امنه علي فلوسي واملاكي.. وهيا كبعا عياك بتمثيل ومش عايزة حاحة وعيزاك انت وبس.. وانا بهديها واقولها هوا صح دا لمصلحتكوا وانا هقف جنبك ف الشركة لغاية لما يخرجلنا بالسلامه ويرجع لبيته وشغله.. وفعلا طلع العقود ونقل كل حاجة باسمها خلاص ومضي ع الاوراق.. واخدنا الاوراق وروحنا نسجلهم وكتبنا الفيلا والعربيات ورصيد البنك باسمها والشركة واملاك الشركة ورصيد الشركه ف البنك باسمي رسمي خلاص وخرجنا مبسوطين اووي اووي.. وتاني يوم زورناه عادي وخلاص القضيه هيتحكم فيها وفعلا لبس قضيه المخدرات لانها تلبس ف جيبه وخد ١٥ سنه وقضيه الفلوس هيتحكم فيها بعدها وفعلا خد تاني١٥ سنه ف قضيه الفلوس وهوا ملحقش يستوعب صدمه القضيتين ورا بعض وقمت واخد سوسو للمحكمه وخليتها ترفع دعوي خلع للضرر وطبعا كسبتها لانه مخكوم عليه رسمي وعوا مستوعبش كل الصدمات دي ومخه اتلحس وبقا يضحك ويزغرط ويسقف واتجنن ونقلوة مستشفي المجانين.. وسوسو بقت عايشه حياتها هيا وامها بكل فجر علني خلاص وانا روحت الشركه ووريتهم الاوراق انها بقت ملكي وانهم هيفضلوا زي ما هما محدش هيمشي وكمان زودت مرتباتهم كلهم وطبعا الفلوس خلتهم ينسوة خالص وميبقوش فاكرين غيري بس وبقيت بوسع نشاط الشركه اكتر ودخلت فلوسي ف فبوس الشركه وكبرتها وبقيت رجل اعمال مهم بالشركة دي.. المهم نرجع لموضوعنا.. بعد لما هيا خلاص اتخلعت ووصلتها وانا راجع كلمت المعلم ابو دومه وهوا قالي فينك ياعم مختفي مبتسالش وكدا وقولتله مشاغل بس.. قالي مصلحتك خلصت.. قولتله زي ماكنت مخطتلها بظبط.. قالي طيب مفيش شغل جديد.. قولتله عايز كربااج سوداني بيلسوع ويشرط ويقطع ف الجسم وعايز كام كلبش كظا وشوية عده تعزييب.. قالي يالعوى دا انت قلبك شايل اووي.. قولتله الغدر وحش يامعلم .. قالي لو الحكاية غدر يبقي اعتبر طلبك مقضي ولو عايز رجاله معاك قولي.. قولتله لا العده بس واتوصي.. قالي بالليل هتكون جاهزة.. وطلعت ع مكان بيعمل تجهيز حفلات وقولتله عندنا حفله عيد ميلاد وعايزك تجهز الجنينه وكدا وفعلا راحوا بتوع التجهيزات يشتغلوا والمعلم اتصل وقالي طلبك جهز بدري لو عايزة.. قولتبه جه ف وقته وخدت منه الحاجت وطلعت ربطت الجنش ف نخله وثبته قووي ونازل منه جنزير وماسورة بالعرض وماسورة تاني بجنزير كبير مدلدله للارض.. والناس مشيت وشغلنا الاغاني وقولتلهم انهارده هعملكوا كلوا احسن مفاجاه وقربت من هند بكل رومانسية وحطيت ايدي ع طيزها وقولتلها وخصوصا انتي لازم اكافئك ع كل حاجة عملتيها.. وهيا فكراني مبسوط منها وهتجوزها مثلا.. وطلعت حبايه جنسيه حريمي وحطيتها ف كاس خمرة ودوبتها واديتها لهند وقولتلها اشربي ف صحتك وهيا شربت الكاس ع بوق واحد وقعدنا نرقص ونحك ف بعض ونهيج ع بعض وكلنا براحتنا وهند بدئت تسخن وتهيجج وتحك نفسها ف زبي اووي وانا متعمد اولعها اكتر لغاية لما قربت مني وقالتلي انا عيزاك دلوقتي اووي مش قادرة.. نااار قايده فيا من تحت.. قولتلها دا م الرقص بس اقلعي وانتي تبقي كويسه.. وقلعتها وهيا بتضحك وامس وخالتي والبنات بيبصولنا اووي ومستغربين الموقف.. لغاية لما خليتها ملط والخمرة مدروخاها.. وقولتلها تعالي ومسكت تيدها ربطتها ف الماسورة وايديها بقت مفردوة ف مستوي كتفها وكمان رجليها وبقوا مفشوخين عن بعض اووي… وهيا فكرت اني هضربها بحزام مثلا زي ما بتحب.. روحت بعدت عنها وكلعت الكرباج ورفعته ونزلت ع جسمها ولسعها اووي ووجعها وعلم ع لحم حسمها وهيا صرخت صرخه عاااااليه اووي.. روحت مقرب منها وقولتلها اي وجعتك.. قالتلي وهيا بتتشحتف م العياط.. اااه اووويييييي.. قولتلها بتخونيني ليه ياهند انا حذرتك م الخيانه قبل كدا.. ورجعت ورفع ايدي ونزلت اقوووي م الاول وهيا صوتتت ااااااييييييييي.. مخونتكش مخونتكش .. قولتلها بامراه الفلوس والكارت بتاعه وكمان كل التقارير اللي بتنقليهاله كل يوم ف التليفون.. لقيتها بصتلي بصدمه وبتهته.. روحت رافع ايدي ونازل بالكرباج ع حسمها وهيا تصوت وتصرخ اووي والكرباج بقا نازل ع جسمها بيقطع فيه وبقيت بضرب ع كسها وطيازها ولحم كسها بقا مقطع وبيجيب ددمم م ضرب الكرباج وهيا من وجعها وهيجانها بقت شهوتها بتنقط من كسها وتكوي الجروح اللي ف لحم كسها وتحرقها وجسمها بيترعش ولحم جسمها كله مقطع ومعلم من ضرب الكرباج وروحت ناحيتها وحطيت ايدي ع كسها ولقيت لحمه مقطع م الصرب وكله ددمم ومش مستحمله المس كسها م الوجع روحت مطلع زبي ومدخله ف كسها وهيا صوتت اووي ااااه لااااا مش قادررةةة. اااه كسسسيييي اعاااااا.. وبقيت بنيك فيها وعمال ادوس ع الجروح المفتوحه واخليها تصرخ اكتر م الوجع والالم ونطرتهم ف كسها ولفيتها وحشرته ف خرم طيزها وبقيت بنيك بغل وانتقام واوجعها وهيا من كتر الصويت صوتها را وفرهدت وبقت زي المغمي عليها ونطرتهم ف طيزها وطلعته منها وسيبتها واقفه مربطه وكسها وطيزها بينقطوا لبن ع وراكها وكل نقطه لبن بتنزل ع جرح مفتوح بتحرقها اكتر وقولت لامي وخالتي واخواتي اللي بيتفرحوا وكاشين ف بعض وخايفين.. قولتلهم مش عايز حد منكم يقربلها ولا يتكلم معاها ولا يناولها بوق الميه واللي مش هسمع كلامي هيتربط جنبها ويحصله اللي حصلها حتي لوكان مين.. ولقيتهم خافوا ميدني وقاموا وكل واحده جريت ع اوضتها م الخوف وانا قولت لهند هسيبك كدا مربوطه يالبوة لغاية لما تموتي.. وهيا بتعييط بموت خلاص وروحها بتروح.. وسيبتها ودخلت وعدي يومين عليها كدا وخلاص قله الاكل والشرب مع الجروح اللي ف جسمها خلاها زي اللي بتموت.. وببصلها ولقيت تليفوني بيرن ولقيتها ايمان وسلمت عليها ولقيتهاوبتقولي بكل خووف طليقها كلمها وبيهددها ترجعله كل حاحة او هيدلق ع وشها مية نار وهيا خايفه اووي.. قولتلها متخافيش انا هتصرف.. وروحت لهند وقولتلها اي رايك تحبي اسيبك كدا لغاية لما تموتي ولا تحبي اديلك فرصه تانية.. لقيتها بتتكلم بصعوبه وصوتها مش طالع وبتقولي فرصه اديني فرصه.. روخت فاككها ولقيتها وقعت ع الارض وشيلتها ودخلتها اوضتها ولبستها هدومها اداري جسمها وجبتلها دكتور وكشف عليها وعلقلها محلول ويومين وبقت كويسه خلاص وقلتلها انا المفروض اقتلك صح.. قالتلي صح بس اديني فرصه تاني وهتشوف حقك عليا.. قولتلها دي اخر فرصه.. فاكرة الراجل اللي كنتي بتكلميه ع نت وعملنا عليه المصلحه.. قالتلي ايوة فاكرة.. قولتلها هتكلمية وتشغليه وتخليه يقولك تعالي بيتي وتروحيله وتخليه ينام معاكي وتبسطيه.. قالتلي مش فاهمه.. قولتلها مش مهم تفهمي انا اقول وانتي تنفذي وفعلا كلمته شوية مع شوية لبونه ودلع منها قالها تعاليلي بكرة بيتي وهيا قالتله هجيلك وكله تمام وقولتلها لما تدخلي شقته ترنيلي من موبايلك وتقفلي تليفونك وتليفونه مهم اووي متنسيش قالتلي خلاص مش هنسي.. وتاني يوم هند قالتلي ريحاله وخرجت وانا اتصلت بايمان وقولتلها اجهزي وجهزي امك واتصلي باهل طليقك وهقولك تطلعوا ع فين.. قالتلي ااي كل دا وليه وعشان اي.. قولتلها مش هوا بيهددك.. انا هريحك منه خالص وكله بالقانون.. قالتلي مش فاهمه بردوو قولتلها البسي واعملي اللي قولتلك عليه وهتفهمي كل حاجة بعد كدا.. وفعلا لبست واتصلت باهل طليقها وقالتلهم عيزاكوا وكدا.. وشوية لقيت هند ادتني رنه وقفلت وبعدها بخمس دقايق رنيت ع هند ولقيته مقفول قومت رانن ع تليفون طليق ايمان لقيته مقفول قولت بس كدا تمام.. واتصل ع ايمان وقولتلها خدي امك واتصلي باهل حوزك دلوقتي يطلعوا ع شقته.. قالتلي ليه في اي قولتلها لما تروحوا هتعرفوا كل حاجة هناك.. وفعلا لبست ونزلت وانا ماشي لقيت كشك وقولتله ممكن دقيقه نليفون واداني التليفون وكلمت البوليس وتخنت ف صوتي وبلغت عنه وكانها شقه دعارة وكدا.. وطلعت ع هناك ولقيت البوليس ف المكان ولقيت ايمان وامها وصلوا ف تاكس واهل طليقها ف تاكس تاني ولكا كلهم نزلوا شافوا البوليس قاموا جريوا ع شقته وكلهم شافوة نايم جنب هند ع سرير وهوا وهيا ملط وكانوا بيمارسوا لما دخل البوليس واتمسكوا متلبسين رسمي واهله طبعا قاطعوة علي عملته وايمان بصتله من فوق لتحت وهما قالولها معاكي حقك تطلقي منه دا وسخ وبقوا مع إيمان وف صفها… وبكدا ابقي ربيت هند وحبستها وارتحت منها وكمان ايمان ارتاحت من تهديد طليقها وكمان فضحته قدام عيلته… وايمان بصتلي اووي بفرح ومبسوطه مني وفهمت اني اللي عملت كدا وحست انها خلاص متقدرش تعيش من غيري.. وجات نحيتي وشكرتني وانا روحت ليها وسلمت عليها وسلمت علي امها وقولت لامها انا عايز اطلب ايد ايمان منك.. وايمان اتخضت واتكسفت اووي وامها قالتلي انا موافقه اي رايك يا ايمان.. ايمان بصت لامها بكسوف وقالتلها متكسفنيش بقاا ياماما.. قامت امها ضحكت وقالت يبقي ع البركه.. ورجعوا لبيتهم وانا رجعت للقصر ودخلت سلكت عليهم وامي قالتلي البت المنيله اللي انت جايبهالنا دي اللي اسمها هند خرجت من شوية ولسه مجاتش وياريت ما تيجي تاني انا مش مستريحالها البت دي بصراحه.. بصيت لامي وقولتلها مش هتيجي تاني خلاص وضحكت وامي ضحكت اووي وفرحت وحسيت ف عنين امي انها كانت غيرانه منها وكمان هند خليتهم يشوفوني وانا غضبان ودا خلاهم يخافوا مني وانا محبتش انهم يشوفوا الوش دا فيا.. وشوية لقينا خالتي خارجه من اوضتها وشافتنا قاعدين جات ناحيتنا وامي بصتلها وقالتلها اسكتي ياختي مش ابني خلاص طرد البت المهببه دي اللي اسمها هند ومش هتيجي تاني.. خالتي اتبسطت وفرحت اووي وحسيت ف عنيها ونظراتها بردوو نفس اللي حسيته ف عنين امي روحت قولتلهم هي للدرجادي كانت مضيقاكو.. قالولي دي بت كياده ومش سهله.. قولتلهم اهي راحت خلاص مش راجعه تاني.. وسيبتهم وطلعت لدعاء بنت خالتي ف اوضتها وقعدت معاها ادردش شوية وبقيت بجيبلها سيرة ايمان ف الكلام كل شوية لغاية لما قالتلي هي اي الحكاية بظبط كل شوية تسالني ع ايمان.. اااي هي دخلت دماغك.. قولتلها ااه انا هتجوزها.. بصتلي اووي وقالتلي انت بتتكلم جد قولتلها ااه جد اي المشكلة.. قالتلي مش كفاية احنا عليك.. قولتلها يا عبيطه دي هتجوزها عشان تبقي كوبري واقنعها اني اسجل العيال باسمها عشان مينفعش اسجلهم باسمكوا وانت ا اخواتي ياغبيه وفرصه هيا مبتخلفش وكمان بتحبني وهقنعها شوية شوية بس بفكر ف الطريقه.. لقيت دعاء بصتلي وقالتلي سهله نفهما انك غلطت معايا وانا حبلت منك ومينفعش انا وانت نتجوز ونصلح غلطتنا عشان عرفنا اننا اخوات ف الرضاعه وهيا هتقف جنبي عشان صحبتها وهتقف جنبك عشان حبيبها وهتوافق وهتبقي دي البدايه وبعد كدا نفهمها واحده واحده.. اي رايك.. قولتلها يسلم مخك.. قالتلي خلاص سيبلي انا الدخله دي وهخليها توافق.. قولتلها لما نشوف.. وفعلا دعاء اتصلت ع ايمان وسلمت عليها وقالتلها انها وحشاها وعزمتها ع القصر.. وكل دا ايمان مكانتش تعرف بموضوع القصر.. وايمان جات ودخلت وقابلتها دعاء وخالتي وكانت دعاء فهمت خالتي بكل حاجة وسلموا عليها وقالولها انهم ورثو كتير واشتروا القصر دا وكدا وبعد الضيافه دعاء وخالتي خدوا ايمان وطلعوا اوضتها وخالتي قالتلها بصي يا ايمان انا عرفت ان احمد طلب ايدك وعيتحوزك ياحبيبتي وفرحتلك اووي بس كنت عايزة اقولك علي حاجة وعارفه انك بنت جدعه ومش ممكن تطلعي كلمه م اللي هقولهالك دي برة.. ايمان قالتلها ابدا ياطنط مش هفتخ بوقي.. خير قلقتيني.. قالتلها اصللل اصلللل.. قامت دعاء قالت مرة واحده انا حامل من احمد يا ايمان.. وايمان بصتلها واتصدمت وقالتلها ااايييي طببب طببب ازاي.. طببب ليه مقاليش طبب متحوزكيش انتي ليه ويداري ع عملته.. خالتي قالتلها لا يابنتي الواد راحل وبعد ما عمل عملته مع بنتي جالي وقالي انا عايز اتجوز بنتك واسترها عشان عملت معاها ومكانش ندل ابدا بس اللي هوا ميعرفهوش انها اخته ف الرضاعه ومينفعش يتجوزها ولما البت بطنها بدئت تكبر عرضنا عليها تنزل اللي ف بطنها ورفضت وقالت دا حته من احمد مش ممكن تتخلص منها.. ايمان بصالهم ومش مستوعبه وقالتلهم طبب انننا المفرووض اعمل اااي.. دعاء مسكت ايد ايمان وقالتلها بعد ما تتجوزي احمد هيسجل العيل باسمك انتي ف شهاده الميلاد وتبقي انتي امه ع الورق.. ومسكت ايد ايمان وعملت انها بتعيط وايمان طبطبت عليها وقالتلها انا اقف معاكي بس خايفه حاجة زي دي تعملنا مشكلة كبيرة دااام.. خالتي قالتلها وهتيجي منين المشكلة واحنا كلنا عارفين وموافقين ومش ناقص غير موافقتك انتي بس.. وايمان مرتبكه ومش عارفه تقول اي.. قامت دعاء قالتلها انا مش هظلمك معايا ودي مشكلتي وانا اولي بيها انتي ذنبك اي يعني ف اللي حصل وتكتبي غيال مش عيال باسمك وعيطت عشان ايمان تصدق.. وايمان قالتلها خلاص يادعاء بس سيبيني يومين افكر عشان مش قادرة افكر ف حاجة دلوقتي.. وسلمت عليهم وخرجت ومشيت وانا قولت بلاش اتصل بيها واسيبها تفكر براحتها وتاني يوم قولت اروح ازور هند ف السجن واعرفها ان دا عقاب ليها عشان فكرت تلعب عليا ومن ورايا.. وفعلا روحت عشان ازورها ولقيتها زعلانه ومهمومه وقولتلها اي رايك بقااا شوفتي ان نابي ازرق وياما حذرتك وانتي شوفتي زعلي اهوه وحش ازاي.. بصتلي وهيا بتعيط وبتقولي ما خلاص كل حاجه باظت خلاص واتفتحت ف العياط.. قولتلها مش فاهم ياهند وضحيلي.. قالتلي خبر اني اتمسكت متلبسه اداب وصل لحسن وحنفي ف السجن وبقا حتفي بيعاير حسن بيا وبيقوله ادي اخره شرمطه اختك ومشيها البطال وبقا بيعايرة بيا وطبعا المستجين بقوا بيتريقوا ع حسن وقام حسن مسك ف حنفي وضربه لغاية لما مات ف ايده وحسن دخل سجن انفرادي واتحكم عليه ب ٢٥ سنه تاني ف قتل حنفي.. يعني حسن راااح خلاص وحنفي كمان رااح وانا روحت خلاص والكلام صدمني وسيبتها وقومت مشيت ومش مصدق انه الموضوع وصل لكل دا وخرجت لقيت ايمان بتتصل بيا وبتكلمني بنبرة جد وبتقولي عايزة اشوفك محتاجه اتكلم معاك.. وفعلا اتقابلنا ف كافيه وقعدنا نتكلم ولامتني ع اللي عرفته وقالتلي انا اتصدمت فيك وليه مقولتيليش انت م الاول وخليتني اسمع من دعاء وطنط واتصدم فيك كدا بعد ما حبيتك حرام عليك وعيطت وانا هديتهت وقولتلها تعالي نتمشي ووخرجنا م الكافيه واتمشينا وبدئت الفلها اي حكايات واني مكنتش حاسس والجو دا وحصل اللي حصل وعرضت اتجوزها واتفاجئت انها اختي وانا حبيتك وعايز اتجوزك ولو تحبي تقفي جنب دعاء صحبتك ماشي ولو مش عاوزة بردو ماشي ودا مش هياثر ع جوازنا وحبي ليكي.. قالتلي انا مستعده اقف جنب دعاء وكمان انا مبخلفش ودا ابنك وحته منك وانا اكيد هحبه كانه ابني بظبط.. قولتلها خلاص يبقي اجيبهم لامك ونتجوز ع طوول لقيتها اتكسفت وبدئت ترتاح وقالتلي اللي تشوفه انا موافقه.. وخدتها وومشينا وفرحاان ووصلت القصر بعد ما وصلت ايمان طبعا ودخلت لقيتهم كلهم قاعدين جنب بعض وبيتكلموا ولما شافوني سكتوا وبصينلي.. بصيتلهم كدا وحسيت ان في حاجة مخبينها عليها.. بصيتلهم اوووي وقولتلهم اووعوا يكوون اللي ف بالي صح وفي حاجة تاني مخبينها عليا ولا اي.. اااي انا ف الاخر هطلع اصلا جاسوس ولا اي وضحكت وهما ضحكوا ع كلامي وامي قالتلي بص هنقولك بصراحه.. اصل خالتك ودعاء حكولنا ع كل حاجة وبالخصوص ع حكايه جوازك م البت اللي مبتخلفش دي اللي اسمها ايمان.. ولما خالتك ودعاء حكولي علي فكرتك انك تتجوزها مبتخلفش وتكتب عيال واحده من اخواتك باسمها عشان يطلعلهم ورق رسمي قولت انت كدا فكرت صح المرة دي وانا مستعده اروح معاك واطلبها من امها بس عايزة الفت نظرك لحاجة صغيرة اووي عشان تعرف كويس اووي ان اللي احنا فيه دا والعهد اللي ماشيين عليه من جدود جدودنا دا لعنه ومفيهاش هزار.. بصراحه كلام امي خوفني وهزني شوية من جوايا بس فضلت ماسك نفسي قدامهم وقولتلها متقولي بصراحه انتي عايزة تقولي اي من غير لف ودوران.. امي بصتلي اووي واول مرة اشوف امي واشوف النظرة دي ف عنيها وكانت عنيها مبرقالي وتحس جواها قوة تخوفك.. وقالتلي والبت اللي هتضحك عليها بكلمتين وتجيبها.. مش هيجي وقت وبقيت اخواتك بطنهم هتكبر بؤدوو وهيجي وقت ويولدوا طب وخالتك وامك ياخويا اللي حبلتهم مش كلها كام شهر ياخويا وبطني وبطن خالتك هتبقي قدامنا ومش هيجي يوم ونولد.. هنقولها اي بقااا وقتها لما تسال انتوا حملتو ازاي ومش شايفه جوز لواحده فينا.. فكرت ف دي ياروح امك ولا لسه مخك صغير ومكبرش وعرف كويس هوا ملعون ازاي.. وحسيت بنبرتها انها مش امي وان حد جواها بيتكلم وخوفت بصراحه منها وف نفس الوقت اقتنعت اووي بكلامها.. وبصيتلها وسكت كدا وقعدت ع الكرسي قدامهم ومتنح وساكت وباصص اووي لامي وشكلها الغريب ولقيت خالتي خبطت امي بكوعها ف دراعها كذا مرة وامي راحت اتنفضت زي اللي فاقت دا وبتاخد نفسها وبتفتع عنيها اووي وبتقول هااااه وخالتي تقوم لحقاها ومدارية عليها وتقولها متزعليش نفسك ياختي خلاص واللي عيزاه هنعمله وبتبصلي وبتغمزلي عشان اسكت متكلمش وامي بتبص لخالتي وتقولها خلاص خلاص ياختي.. ولقيتها هديت وحسيتها طبيعيه وسيبتهم وقومت طلعت اوضتي واترميت ع السرير بهدومي وسرحان ف كل اللي حصل ولقيت باب الاوضه بيخبط وبيتفتح وبرفع راسي ولقيت امي داخله وبتقولي انت صاحي.. قولتلها ااه ياماما صاحي.. تعالي ياحبيبتي ادخلي.. ودخلت وقعدت ع السرير وانا اتعدلت وقعدت جنبها.. وقولتلها اي ياحبيبتي هااا كنتي عيزاني ف اي.. قالتلي هاااه لااا ابدا مفيش مفيش انا بس كنت جتيه اطمن عليك واشوفك لو نمت عشان اغطيك لو مش متغطي مهو رغم كل اللي احنا فيه واللي ف بطني دا انت بردوو ابني حبيبي ولقيت عنيها بتدمع وهيا حاطه ايديها ع بطنها.. روحت مقرب منها وبقا صدري ف ظهرها ولافف ايديها ع وسطها وحاططهم فوق ايديها ع بطنها وساند بدقني ع كتفها الشمال ولازق خدي ف خدها وبحكه ف خدها برومانسية وحب امومه مش شهوة خالص .. قولتلها انا بحبك اووي يا ماما وانتي كل حياتي ومن غيرك مسواش حاجة ولا عمري اقدر ازعلك ابدا ولا اعمل اي حاجة انتي مش راضيه عنها.. قالتلي ياحبيبي انا مني عيني لما اعرف ان ابني كبر وبيحب بنت وعايز يتجوزها ونفسي اروح اخطب لابني زي اي واحده عادية نفسي ف كل دا بس انا ببقي عامله حساب للي بعد كدا هعمل فيه اي.. عرفت بقا الفرق بيني وبينك ف التفكير.. قولتلها معاكي حق انا فكرت بس ف حل طرف البداية ومفكرتش لباقي المشكله.. قالتلي انت دلوقتي بدأت تفهم كويس.. بس لو عايز تتجوزها انا مش همنعك وكمان هناخدلك فيلا جنبا وتعيش لوحدها وانت تعيش معاها او هنا مش هنختلف ف الموضوع دا.. بس لما هي هتتجوزك مش هتتعرف ع اهلك اكتر ومتنساش كمان انها تعرف خالتك وبنتها كويس يعني هيبقي دا مدخل سهل اووي انها تعرف كل حاجه من اولها كمان.. طب افرض فضحت الدنيا مش كلنا هنضيع وكمان العهد هيتقلب علينا وممكن يخلينا ننتحر ونقتل نفسنا.. شوفت بقا اخرة تفكيرك لوحدك كان ممكن يوصلنا لفين… بصيتلها اووي وانا مبهور بتفكيرها وابتسمت وبوست ايديها وقولتلها يخليكي ليا ويديكي الصحه ياماما وحضنت راسي بايديها وشالت ايديها من ع راسي وحطتها ع بطنها وبصتلي برومانسية امومه ودلع زوجه لزوجها وبتقولي وبعدين لو مش خايف علي نفسك ولا عليا خاف علي ابنك اللي ف بطني.. روحت موطي بوشي ع بطنها وبوست بطنها وقولتلها انتي وابني احلي حاجة ف حياتي ومش هاخد قرار بعد كدا غير لما هقولك.. لقيتها حضنتني وقالتلي طيب يالا يا حبيبي ارتااح دلوقتي وهنفكر بعدين كلنا وناخد راي جماعي.. وسابتني وخرجت وانا قومت قلعت هدومي واترميت ع سرير ورووحت ف النوم ولقيتني بقيييت…. انتظروني ف جزء جديد الجزء الثالث عشر والأخير وقفنا لما روحت ف النووووم ولقيتني عيل عندي يجي١٤ او١٥ سنه كدا ولابس لبس فرعوني وكاننا ف العصر دا وماشي جوة طرقه ف معبد ولقيت ستاره خفيفه ع باب وقربت وشوفت الملك الفرعوني واقف وامي قاعده ع ركبها وموكيه راسها ولقيته بيقولها الملك الفرعوني: احسنتي فيما كلفتك به امي: امر مولاي الملك الملك الفرعوني: يجب ان يعرف انه ليس مثل اي شخص عادي يحب ان يعرف ان العهد الملكي لا يجب ان يدخل العامه بين طياته امي: ونحن تحت امر مولاي وعلي العهد متعاهدين ولقيت الملك لفت وبصلي وشافني وانا واقف ولقيت امي بصت وشافتني وقالتله.. اسمحلي يا مولاي.. وهزلها دماغه وامي جات نحيتي وبتزعقلي وبتزقني عشان واقف قدام الملك وبتسنط وانا واقف قدامها ومبتهزش ومبعيطش ولا حتي باصثلها وكل عيني ع الملك اللي واقف ومربع ايديه وباصصلي اووي بعنيه وحاسس زي مايكون مبسوط باللي بيحصلي قدامه من امي وحاسس انه معجب بوقتي وصمودي وهدوء رد فعلي وتركيزي معاه رغم كل اللي امي بتعمله فيا.. وسيبتها وجريت وهيا ورايا لغاية لما وقفنا جنب عمود ف المعبد وقالتلي كدا غلط ياحمد.. مينفعش اللي بتعمله.. مينفعش الملك يزعل.. هتدمرنا كلنا.. لازم تكسب ود الملك.. قولتلها انتي اللي طلعتي بتقوليله كل حاجة.. بصتلي وضحكت اووي وقالتلي ياحبيبي هوا عارف كل حاجة اصلا وجابني وقالي ع كل حاجة من قبل انت ما تقولي كلمه وهوا اللي كان بيكلمك بصوتي لما كنا كلنا قاعدين قبل ما خالتك تخبطني وتفوقني.. وانا قدرت اقنعك وهوا اتبسط من كدا وانت كمان حاول تعيش مع الواقع وخلي بالك من اي حاجة واي حد غريب.. قولتلها يعني اعمل اي.. قالتلي رووح ادخل جوه واطلب منه يسامحك وهوا هيسامحك.. وسيبتها وقومت أجري ع جووووه.. ولقيته واقف زي ما هوه ووشه للباب وباصصلي بحزم اووي.. روحت قاعد ع ركبي ورافع ايدي وقايله سامحني يا مولاي… لقيته قالي بصوت تخين ويخوف.. يحب ان تعرف جيدا ما انت عليه ويحب ان تعرف ان لا تهاون ف العهد الملكي.. فهذا فيه هلاك لكل من ف العهد… قولتله لن اخذلك مرة اخري.. قام خد نفس وهدي وقالي لقد سامحتك هيا انهض يحب ان تري شيئا.. وقومت وقفت وحط ايده ع كتفي ودخلت معاه ومشينا ف طرقه ديقه ولقنا باب سحري كدا ودخلني منه ولقينا نفسنا ف اوضه فاضية مفيهاش غير صخرة ف النص ومن فوق منحوته زي الحوض وفيها ميه بيضاااا شفاااافه ووقنا قدام الميه وبنبصلها ولقيتني شايف زي فيلم ف الميه وكان الميه شاشه تلفزيون وشوفت حياة الملك وكانه فيلم تسجيلي وشوفت الملك واخته الملكه وحبهم الاخوي لبعض ومعتقدات القدماء والكهنه اقنعوا الملوك بزواج الاخوات لاستمرار النسل الملكي واستمرت هذه العادات لما وصلت للملك والملكه دول واتجوزا واخته حملت منه وجابوا اولاد وف العهد دا كان فيه طوائف تانية بتظهر وبتحتل بلاد واختلاف ثقافات واديان كمان وكانت البلاد حوالين البلد دي بتحتل وبيغيروا من ثقافتهم ومنها زواج المحارم دا والسلاله الملكيه عبر التاريخ.. ففكر لغاية لما وصل لحل العهد دا وكان من حظ ونصيب جدودي عشان نكمل احنا فيه وملناش اي ذنب بس اهو حصل.. ولقيته عمل البردية السحرية وربطها بدم والكهنه وعدوه ان عده الملكي هيستمر مع اول نقطه ددمم هتنزل ع الورقه وفعلا بعدها بوقت دخل حيوس للبلاد والملك وجنود ماتوا ف الحرب ودخل المحتلين وقتلوا كل حالات الزواج من المحارم وقتلوا كل نسل ليهم ومن هنا اتقطعت العاده دي نهائي ومفضلش غير العهد الملكي اللي مستمر وهيفضل مستمر عبر كل زمان.. ولقيت الفيلم اختفي والميه رجعت تاني وبصيتله اووي وقولتله هي دي حياتك صح.. بصلي وهز راسه بايوة.. وقرب وشه من وشي وقالي يجب ان تعلم جيدا ان مصيرك ومصير من حولك متعلق بين يديك.. يحب ان تعلم حيدا هذا قبل القيام باي خطوه والا مصيرك سوف يكوون مجهووول وقعد يضحك بصووت عالي اووي واانا خوفت وقومت مفزوع م النوم وحسمي كله عرقان فشخ… وقومت وخدت دش ولبست البرنس ورشيت برفان وخرجت وكنت عايز اتكلم مع امي عن موضوع الحلم دا وافهم هوا مجرد حلم وخلاص ولا حقيقه.. وروحت ع اوضتها وخبطت وفتحت ولقيتها نايمه ع سريرها بس صاحيه.. ودخلت قعدت جنبها وبصتلها وقولتلها ماما كنت عايز اكلمك ف حاجة كدا محيراني شوية.. لقيتها بصتلي وابتسمت وقالتلي انت صحح.. بصيتلها وسهمت وقولتها هاااه.. قالتلي اللي عملته صح.. قولتلها هوا اي دا ياماما.. قالتلي انك راضيت الملك ومزعلتوش منك.. بصيتلها اووي وسهمت فششخ مش مصدق انا صاحي ولا لسه نايم ولقيتها مدت ايديها تحت البرنس وقرصتني بحنيه من راس زبي وقالتي انت صاحي مش نايم ياحبيبي.. وانا اتنفضت لورا كدا لما قرصت راس زبي.. وقولتلها اصللل ااااا انناااا كنتت لسسه حاايي اساالككك ع الححللم داا لقيتتك بتقولي صح.. هوا انتي بجد كنتي معايا ف الحلم يعني شوفتيه زي منا شوفته.. قالتلي ياهبل يابن الهبله مهو قبل ما يجيلنا كان مع جدودك ومن بعدهم اهلك وانت بعدهم ومن بعدك عيالك وعيال عيالهم وعيال عيال عيالهم لغاية لما الدنيا تنتهي ساعتها بس يبطل العهد.. فهمت ياحبيبي.. بصيتلها اووي وتنحت وبدئت اعقل الموضزع اكتر.. لقيت امي قامت بوسطها شوية وسندت بكوعها ع سرير وبصتلي وقالتلي بص ياحبيبي انا عارفه انك بتحب يبقي معاك اكتر من واحده وبتحب تعيش جو مع كل واحده شوية وانا معنديش اي مشكله من دا ع فكرا ولا هوا كمان عنده مشكله وبتغمزلي وقصدها ع الملك الفرعوني.. قالتلي ولو عايز تجيب واحده معاك هنا ف البيت وتبيتها ف اوضتك وتنام معاها براحتك بردوو مفيش مشكله لما يبقي معاك واحده وحايبها ابقي اتصل بيها وانا اخليلك الحو ع الاخر واخلي كل واحده ف اوضتها متخرجش منها وحتي لو صوتها كان عالي ولا كاننا سمعناها والصبح هنسلم عليها وهنضايفها ومش هنسالها ع اي حاجة بس اهم حاجة انك تحفظ العهد وتصونه.. بصيتلها وقولتلها حاضر يا ماما وحضنتها وبوستها من خدها ونيمتها وغطيتها وطفيتلها النور وخرجت وقفلت الباب ورايا وروحت اوضتي ودخلت قعدت ع سرير ولقيت تليفوني بيرن وببص ولقيته دودي جوز مي ومكانش ليا نفس ارد بصراحه ومخي كان مشوش فا سيبت التليفون جنبي لغاية لما سكت وبعدها لقيت رنه ماسيج ومسكت فوني ولقيته باعتلي ع الواتس وبفتح الواتس ولقيته فرحاان وبيقولي ان مي مراته حامل واتاكد لما راح استلم التحاليل.. احااا انا شوفت الماسيج دي وفهمت ع طوول ان اللي ف بطن مي دا ابن بيدوو.. روحت باعت لبيدو ع واتس وقولتله افرح ياخول البت مي مرات دودي اللي كنت قاعد عندهم يوم الموضوع ايااه طلعت حامل وشكلك انت ابو اللي ف بطنها.. لقيته بيقولي طيب هيحصل مشكلة ولا اي وحسيته خااف.. قولتله اطمن هما مبسوطين اووي وقافين بوقهم وانت اقفل بوقك.. قالي انا مش هفتح بوقي وهمسح الموضوع كله من دماغي.. قولتله يبقي احسن بردوو.. وقولتله ابقي سلملي علي امك عشان وحشتني… قالي تعالي انت سايبها بقالك شوية وهيا كل يوم هاريه نفسها لغاية لما تجيب.. قولتله خلاص هبقي اجيلها قريب وبالمره نخلصلك ف موضوع جوازك من هناء.. قالي يارييت.. قوبتبه هيحصل متقلقش.. روحت باعت لدودي وقولتله مبروك لقيته بيتصل عليا فا اتريت ارد.. الوو ازيك ياحبيبي عامل اي.. قولتله.. تماام ومبروك حمل مي.. قالي مش مصدق بجد انا فرحاان اووي.. قولتله انت طبعا قبل اي حاجة عارف مي حامل من مين صح.. قالي ااه من بيدو انا عارف ومي كمان عارفه وعادي مش مشكله مهو كدا او كدا كان هيحصل وبعدين كدا كان جوز اختي رسمي ف يوم م الايام وضحك بلبونه وانا قولتله ماشي يالبوة يالا سلام.. وقفلت معاه وجات كلمه دا كان ف يوم م الايام جوز اختي رسمي وقلت احااا لو دودي دماغه توديه انه يفكر يستغل بيدو بالحكايه دي وان مراته حبلت من بيدو وهوا كان متجوز سوسو اخته وفيه ورقه طلاق رسمي وبعدين فوقت كدا وقولت اي ياعم الكلام الكبير دا دا دودي لبوة خالص واخره يفلقس بس الكلمه فضلت شاغله بالي شوية… ودخلت اوضتي وكملت نووم وصحيت تاني يووم لبست وظبطت نفسي وقولت هطلع ع ام بيدوم بقاا ونخلص حكاية جواز بيدو من هناء وفعلا روحت وخبطت وفتحتلي ام بيدو وشافتي واترمت ف حضني وبتبوس فيا بجنون وتقولي وحشتني اووي اووي ياحبيبي وشدتني ودخلت وقفلت الباب وقالتي بقا كدا متسالش عليا هو انا مبوحشكش قولتلها بتوحشيني طبعا وعشان كدا جيتلك.. قالتلي وانا مستنياك بقالي كتير وكل يوم اهري نفسي لغاية لما اجيبهم ع نفسي واصبر نفسي واقول بكرة يجي ويريحني.. قولتلها اومال فين بيدو.. قالتلي اهوه لسه داخل اوضته وندهت عليه وخرج شافني وسلم عليا وقولتله اهلا اهلا ياعريس وهوا ضحكت واتكسف روحت قايل لامه مش هنخلص بقا ف موضوع الواد.. قالتلي انهارده هكون عندهم واحدد المعاد عايزة افرح بيه بقااا.. وهوا فرح من كلام امه وحضنها وهيا فرحت لفرحته.. وقعدنا شوية نتكلم وقالتلنا انا هقوم البس واروحلهم قولتلها لا خدي بيدو معاكي كمان عشان يبقي رسمي بقااا.. وفعلا بيدو وامه لبسوا وقولتلهم انا هستناكوا هما لما تيجوا ومسكوا فيا اروح معاهم ومردتش وقولتلهم خليها ف الفرع احسن.. ونزلت هيا وبيدو ورايحين لبيت هناء وطلعوا وانا واقف ف البلكونه ولقيت شيرين اخت هناء نازله من بيتهم جري رايحه للمحل وشوية لقيت هناء خارجه تجري م المحل ورايحه بيتهم وشيرين كانت قالتلها ان ام بيدو وبيدو عندهم ف البيت بيطلبوا ايدها وكدا وهيا راحت عشان تلبس وتتزوق وتقابلهم وانا واقف ف البلكونه زي منا لقيت هناء خرجت م المحل ووقفت ف الشارع ورفعت وشها وبصتلي وضحكت روحت ضحكتلها وشاورتلها تطلع وقولتلها البيت فاضي كلهم عندكوا وبصيت يمين وشمال وقامت رايحه قفلت باب المحل ودخلت البيت ع طوول وانا فتحت الباب وهيا طلعت ودخلت بسرعه وقفلت الباب وراها وحضنتها وقالتلي وحشتني اووي قولتلها وانتي اكتر قالتلي دا طنط وابنها المايع دا عندنا عشان يخطبوا اختي.. قولتلها منا اللي باعتهم عشان نقرب اللي بينا وبوستها ع شفايفها وهيا مندمجه معايا وبتبصلي بكل لبونه وتقولي خايفه يجوا فجاه ويشوفني كدا.. قولتلها متخافيش هنخلص قبل ما ييجوا وفعلا سابت نفسها وانا فرشتها وهيا ساحت واهاتها بقت طالعه وخدتها ع سرير ام بيدو وقلعتها ملط وقلعت انا كمان ملط وهناء مسكت زبي زي الشرقانه تمص فيه بغل وجوع وانا صوابعي مش سايبه كسها فرك ولعب وهيا بتتلوي وكسها عمال ينزل ف ميته وغرق سرير ام بيدو ونامت ع بطنها وفشخت طيازها بايديها وقالتلي يالا مش قادرة ارحمني بقاا ونمت عليها ودخلت زبي ف كيزها وبقيت بنيك فيها وبقولها هنيكك ع سرير اختك بعد الجواز وهياا ااهاااه امم يارييت.. قولتلها وهنيك اختك معاكي وتبقوا شراميط زبي انتوا الاتنين وهيا هاجت من كلامي وبقت تتلوي وتنطر شهوتها لغاية لما نطرت لبني ف طيزها وريحتها وهيا ارتاحت وقامت قعدت ع سرير وبتجيب لبسها وبتلبس ولبني نازل من طيزها ع سرير وبهدله اكتر ما هوة متبهدل ولبست وباستني ونزلت وانا قعدت شوية ع سرير زي منا ملط وشيرين نازله ع سلم ماشية وام بيدو وبيدو طالعين ع سلم وشافوها وشافتهم وام بيدو استغربت هيا كانت ف البيت دا بتعمل اي وسلمت عليها وقالتلها عقبالك يا حبيبتي خلاص ابني خطب اختك من ابوكي وهننزل بالليل نجيب الدهب ونلبسه لاختك وشيرين فرحت وسلمت ع ام بيدو ونزلت جري وام بيدو مستغربه من تصرفات شيرين وطلعت وفتحت الباب ودخلت بتدور عليا هيا وبيدو وبصت لقتني ف اوضتها نايم ع سريرها ملط.. قامت بصت لبيدو وقالتله خليك هنا شوية وضحكت وبيدو بصلها وقالها خدي راحتك يامامي.. وام بيدو دخلت اوضتها وبتقلع هدومها ملط وبتقولي اخيرا اتلميت عليك انا مش هسيبك غير لما اصفي بتاعك كدا جوايا واشبع وقربت م السرير وبتحط ايديها وبتسند وتقعد وايديها جات ع مكان شهوة شيرين ولبني اللي نزل من طيزها.. وقالت اي دا.. ورفعت ايديها بتشمه وبتدوقه وبصتلي وقالتلي انت كان معاك حد هنا.. قولتلها حد زي مين يعني.. قالتلي معرفش بس الريحه دي والطعم دا شهوة واحده ولبنك معاهم.. قولتلها طيب وانتي شايفه اي.. سكتت شوية ولفت ومبرقه وبصالي وبتقولي اوعي يكون اللي ف بالي صح.. قولتلها اي هو اللي ف بالك بقاا.. قالتلي هيا شيرين اختك هناء كانت هنا معاك صح.. قولتلها ااه صح.. بصتلي وقالتلي طب من امتى بينكوا دا وازاي وانا معرفش.. قولتلها مش لازم تعرفي كل حاجة عني كفاية اني معاكي وبس وبعدين هو انا لو ليا علاقات تاني دا ميزعلكيش ولا اي.. قالتلي انا بغير عليك ومش عايزة واحده تاني تشاركني فيك.. قولتلها دا بقا يزعلني احنا بنحب بعض وبنبسط بعض بس مبنخنقش بعض ولو فضلتي كدا هنسي كل اللي بيني وبينك نهائي فاهمه.. لقيتها جابت ورا وقالتلي لا ياحبيبي براحتك براحتك بس متبعدش عني وكمان لو عايز تجيبها اي وقت هاتها براحتك هو انت يعني ضربتها ع ايديها دي هيا اللي بتجيلك.. بصتلها وقولتلها عجبتيني.. بصتلي وقالتلي طيب قولي هيا ليه بنت ولا انت يعني فتحتها.. قولتلها متخافيش لسه بنت انا بريحها من ورا بس.. هديت شوية وقالتلي بنات اليومين دول بقا يتخاف منهم اووي وضحكت وانا قلبتها ضحك وقولتلها بس انتي الخبره بردوو وقعدت اهزر معاها لغاية لما عملت معاها ٣ وموتها خالص وهيا بقت مش قادرة تقوم او تضم وراكها من كتر ما كسها اتهري وقومت وسيبتها وقولتلها انهارده هتاخدي بيدو وتجيبوا الدهب بقا عشان تبقي خطيبته رسمي ويخرجوا سوا وقالتلي من عنيا يا حبيبي وسلمت ع بيدو وسيبتهم ونزلت مبسوط ان ام بيدو بدئت تتحرر وتبقي فري عشان بعد كدا يبقي اي حاجة تشوفها عادي بنسبالها.. وسيبتهم ونزلت وانا ماشي لمحت د. مارينا ف الصيدليه ومردتش اروحلها عشان متفكرش اني رايحلها عشان الفلوس اللي دفعتهالها ومعدي من قدام الصيدليه ولقيتها بتنده عليا روحت راجع وادخلها و**** عليها وهيا قالتلي يعني معدي من قدامي ومدخلتش تسلم عليا زي عادتك اي خلاص مبقتش اوحشك.. قولتلها انتي بتوحشيني وانتي قدام عيني بس معلش مخدتش بالي المرة دي ومشيت.. بصتلي بنظرة خلتنى ادوب من حلاوتها.. وقالتلي انا عارفه انك اتحرجت تدخل عشان الفلوس بتاعتك اللي دفعتها.. قولتلها متقوليش كدا مفيش بيني وبينك فلووس.. قالتلي ياحبيبي انا معايا فلوس بس عامله وديعه كبيرة ومعاد استحقاقها كمان ٣ شهور وهوا مش قادر يستني وفضل يزن وعايز فلوسه زي ما انت شوفت كدا.. وكلها كام شهر واخد الوديعه وارجعلك فلوسك.. قولتلها وانا مش عايزهم انا كفاية عليا اني اشوفك بس كل يوم.. قالتلي هتصدقني لو قولتلك ان كلامك دا بخليني احس اني عايشه.. انت بجد خليت لحياتي معني.. قولتلها انتي اللي وصف لكل المعاني الجميله.. واتكسفت وبصت لتحت ووشها احمر وقالتلي طيب انت فاضي بكرا.. قولتلها ولو مش فاضي افضالك يا روحي.. ضحكت وقالتلي طيب بكرا اكليل مارينا بنت اختي انت فاكرها صح.. قولتلها طبعا فاكرها.. قالتلي بكرا دخلتها ياسيدي وهنعمل الاكليل ف الكنيسه ونطلع ع الفندق نحتفل هناك وكمان حاجزة ليله مبيت ف الفندق.. قولتلها يعني هي وعريسها هيبقوا ف اوضه وانا وعروستي ف اوضه وغمزتلها وطبعا قصدي عليها هيا.. قامت اتكسفت اووي وقالتلي اي دا لا طبعا انت مجنون.. قولتلها معذور ما جمالك وحلاوتك جننوني.. قالتلي لا هبقي انا وجوزي ف اوضه وحجزلك اوضه جنبنا وتقضي يومين ف الفندق وتتبسط.. قولتلها انا هبقي مبسوط عشان هبقي جنبك بس وشايفك دايما قدام عنيا.. قالتلي بس بقاا كفاية كلام حلو مقدرش ع دا كله.. قولتلها الكلام بس بيحلو عشان طالع ليكي.. وقولتلها خلاص بكرا هستناكي تكلميني بقااا عشان نروح سوا.. قالتلي انت بكرا تطلع علي كنيسه.. اللي ف… وتحضر معانا الاكليل وبعد كدا هنطلع ع الفندق وهناك هتلاقيني حجزالك اوضه باسمك.. قولتلها تمااام وسيبتها ومشيت روحت وقعدت معاهم وسيبتهم وطلعت اوضتي انام وشوية لقيت هبه بتخبط عليا ودخلت.. سلمت عليها وقعدت جنبي وقالتلي مالك ياحمد انت مبقتش معانا زي الاول من بعد ما بقينا اغنيا وسكنا ف القصر.. ياحمد اوعي يكون موضوع ايمان شاغلك وحبيتها زي ما ماما قالت.. قولتلها بصي ياهبه انا اتشدتلها بصراحه بس فهمت ان مينفعش اتجوزها وتخش بينا عشان وضعنا.. هقولها اختي حبلت من مين طب وفين جوزها وبعدين دعاء جارتها طول عمرها هتقولها اي وحبلت منين وفين جوزها واتجوزت امتي بردوو.. فهمتي.. قالتلي فاهمه كويس بس انا عيزاك ياحمد انا حاسه اني وحيده بالرغم انك جنبنا بس احساسك مبقاش معانا زي الاول.. خليك ياحمد معانا عشان ولادنا اللي جايين.. وحطت ايديها ع بطنها.. روحت حاضنها وقولتلها انتوا وولادي احلي حاجة ف حياتي ولا يمكن اي حاجه تخليني ابعد عنكو او اخسركو.. حضنتني وقالتلي يخليك لينا يا حبيبي.. وبصتلي بدلع وقالتلي يعني اختك حبيبتك موحشتكش.. قولتلها وحشتني اووي اووي.. واندمجنا ف بوسه رومانسية كلها حب وطبعا كملت بنيكه كلها دلع وشوق واهات ونمنا ف حضن بعض للصبح وقامت الصبح عادي خرجت من اوضتي ورايحه حمامها تستحمي ولقيت امي وخالتي ف وشها.. بصولها وضحكوا وقالولها كنتي بايته ف حضنه يابت.. قالتلهم اااه وكمان اتبسطنا وسيبوني بقاا اروح استحمي احسن جسمي ملزء من معركه امبارح وطلعطلهم لسانها وضحكت ومشيت وهما ضحكوا ع طريقتها وكلامها ونزلوا كلهم وطبعا نزلت انا بعد كدا وقعدوا البنات يناقروا ف بعض ويقولو اشمعني هبه واحنا كمان اخواتك وعايزينك زيها وعشان اخلص م الصداع قولتلهم خلاص كل واحده فيكم هيبقالها يوم وهما فرحوا وطلعوا لسانهم لهبه وقعدوا يضحكوا وخلصت فطار وقولتلهم انا رايح مشوار وسيبتهم وطلعت لبست وخرجت خدت تاكسي وروحت لمحل البدل بتاع جوز د. مارينا بس المرة دي روحت لوحدي ودخلت سلمت ع جوزها وهوا افتكرني وسلم عليا وقالي اي عايز بدله.. قولتله اشيك بدله عندك عشان عندي فرح حد مهم اووي.. قالي دا انهارده فرح مارينا بنت اخت المدام.. قولتله بجد الف الف مبروك.. قالي تيجي تشرفنا بقااا.. قولتله معلش اعفيني انا بردوو محدش يعرفني ومش هينفع وكدا وهوا حلف وقالي ازاي بقاا وقاام بنفسه جابلي بدله شيك اووي اووي وقالي قيسها وقيستها وطلعت مقاسي بظبط وقولتله دا انت شاطر عرفت مقاسي بسرعه قالي ما خلاص بقاا مهنتي وبعرف ابمقاس من اول مره وانا عرفت مقاسك م المرة اللي فاتت.. قولتله تمام حسابها اي.. طلع الاله الحاسبه وقالي هعملك خصم عشان انت مش غريب قولتله لا من غير خصم بقا المرة دي هدفع تمنها بالكامل وطلعتله الفيزا وسحب تمن البدلة من غير الخصم وقالس خلاص هستناك تيجي انهارده قولتبه هاجي عشان خاطرك انت بس.. ضحك وقال تسلم.. خلاص انا هتحرك انا ومارينا مراتي ع الكنيسه الساعه ٧ لو حابب تيجي معانا ماشي.. قولتله مش عايز اضايقكوا بس.. قالي ياراجل متقولش كدا وقالي هينتظرني الساعه٦ ف المكان.. قولتله تمام هبقي جاهز ومستنيك وسيبته ومشيت وروحت ظبطت شعري ودقني وبقيت ولا العريس وروحت وشافوني داخل مروق ع نفسي وف ايدي البدله وكلهم جريوا عليا وقالولي فرجنا ع البدله وسيبتهالهم وطلعت اوضتي ودخلت الحمام بتاعي استحمي وشوية سمعت صوت ف اوضتي ولقيت باب الحمام بيخبط.. قولت مين لقيت امي بتقولي انا ياوااد هيكون مين يعني.. قولتلها ما كلكوا بتدخلوا عادي خلاص وضحكت وفتحت الباب وواقف ملط طبعا وكنت لسه هحلق شعرتي وامي بصتلي اووي وبصت للصابون ع شعرتي والمكنه ف ايدي وقالتلي ولااا انت هتتجوز ولا اي.. دي مش بدله حد معزوم خاالص دي بدله شيك اووي ومجهز نفسك وبتحلق من تحت كمان هو انت هتتجوز يامنيل.. قولتلها متخافيش انا معزوم بس.. بس دي ناس هاي اووي ولازم اكون شيك بس انا اقتنعت بكلامك خلاص ومش هيبقي ف حياتي غيركو.. قامت امي حطت ايديها ع صدرها وخدت نفس وقالتلي طمنتني.. قولتلها في حاجة تاني ولا ادخل اكمل حمامي.. وهيا حست اني اضايقت.. قامت دخلت الحمام وقالتلي تعالي احميك زي زمان وانت صغير ومسكت الليفه وبقت تحط شاور وتدعك جسمي اووي اووي وتنضف اووي لغاية لما وصلت لزبي قالتلي ناولني المكنه ياواد لما انضفك.. قولتبها بلاش لتعوريني ومبقاش نافع تاني وضحكت وهيا ضحكت وقالتلي ناولني المكنه وبطل غلبه ياوااد.. واديتها المكنه وبقت بتمسك زبي وتحلق الشعر وتمسك البضان وتحلقها وخلت زبي وبضاني نضاااف اووي وطبعا زبي وقف ف ايديها وهيا بصتله وبصتلي وضحكت وقالتلي هوا بتاعك دا مش هيتهد يا واد بيقف ف ايد امك.. قولتلها ايدك حنينه اووي عليه وهيا فضلت تدعك فيه كانها بتضربلي عشرة وانا مبقتش قادر.. قولتلها كفاية ياماما سخنتيني كدا.. قالتلي خلاص نزلهم وارتاح.. قولتلها طيب متريحني انتي بقاا.. قالتلي ياواد بس اتكسف حد يدخل من اخواتك او خالتك يشوفك وانت معايا.. قولتلها ما بطنك قدامك اهيه وخالتي بطنها زيك وكله عرف خلاص وبقيتوا زي اخواتي.. قالتلي بردوو اتكسف يشوفوني معاك.. قولتلها طيب وطي واسندي ع الحمام وانا حطه فيكي وانزلهم.. وقالتلي طيب اخلص بسرعه بقاا وقامت وطت وسندت بايديها ع الحمام وانا رفعت جلابيتها وبقيت بفرش كسها بزبي وروحت مدخله ف كسها من ورا وماسك وراكها بايدي ونازل ترزيع ف كسها وهيااا اااه اااه احمد براحه اااه احمد اهدي شوية هتسقطني كدا.. اااه اوووف يخربيتك بتاعك بيدب اووي فيا من جوا اااه امممم اييي وضمت وراكها اووي وكسها قفش ع زبي وجابت شهوتها وانا بنيك فيها زي منها وهيا اهاتها عاليه لغاية لما نطرت لبني ف كسها وهديت وهيا قامت وزبي طلع من كسها ولقيتها مسكته ونزلت فيه مص ونضفته م اللبن وميه شهوتها وقالتلي خلاص هديت كدا.. قولتلها مش قوي هعتبر دي تصبيرة بس.. وهيا ضحكت وقالتلي بس ياوسخ يالا كمل حمامك بقااا وخرجت وانا كملت حمامي وخرجت لقيت البدلة ع السرير وامي كانت جابتها ف ايديها وهيا طلعالي ولبستها وسرحت وبقيت شياكه خالص وشريت برفاان غالس كنت شاريه وكان خلاص الوقت جري.. ونزلت وشاغوني كلهم وقالولي اي الشياكه دي انت مز اووي وقعدوا يعاكسوني وانا قولتبهم بؤدوو مش هقعد انا نازل وسيبتهم وخرجت ركبت تاكس يوديني للمكان وانا ف الطريق لقيت تليفوني بيرن ولقيتها د. مارينا بتقولي انت فين قولتلها ف الطريق.. قالتلي طيب يالا انا مستنياك انا وجورج عشان تيجي معانا ف العربيه.. قولتلها خلاص انا قربت عليكو دقيقه وهبقي عندكو.. وقفلت ووصلت طبعا وقابلتهم وسلمت عليها وكانت زي القمر وعامله شعرها وحاطه ميكب ولابسه فستان كب وبزازها كلها قابه بره الفستان وفستانها طبعا وهيا قاعده فوق ركبها وفخادها ورجليها منورة اووي وركبت ف الكنبه اللي ورا وهيا جنب جوزها وطول الطريق بنتكلم ونهزر وعيني باصه ف عنيها ف المرايا وتبص وتضحك وانا بيص واغمزلها وجوزها طبعا مشغول بالسواقه وبيتكلم معانا لغاية لما وصلنا الكنيسه ونزلنا ودخلنا القاعه ولقينا طبعا قرايبهم وقرايب العريس وكلهم طبعا لبسهم يهيج الحجر واللي راح افراح مسيحين ف كنيسه هيعرف كويس هما بيبقوا عاملين ازاي.. ودخلت طبعا معاهم ومعرفش حد غيرهم والبنات ف الكنيسه ولبسهم الفاجر هيجني اووي بس قولت مينفعش اعمل اي موقف ولازم اخلي بالي اووي.. ودخلنا القاعه وملاحظ شله بنات كدا كل شوية يبصولي اووي وبيضحكوا سوا وانا ببصلهم عادي وبضحكت كدا مجامله لغاية لما دخل القسيس وعمل مراسم الاكليل وخلص وكله بقا بيزغرط وبيطلع يتصور معاهم ويباركلهم وجات د. مارينا شدتني من ايدي وقالتلي تعالي نطلع نسلم عليهم ونتصور معاهم.. مشيت معاها وطلعنا عندهم واول لما دخلنا لقيت مارينا بنت اخت د. مارينا بتبصلي اووي وانا داخل مع خالتها.. وروحنا وهيا سلمت ع العريس وحضنت بنت اختها اووي وسلمت عليها وباركتلها وعرفتني بعريسها وقالتله د. احمد.. وطبعا هوا افتكرني دكتور زيها وكدا وسلم عليا وانا سلمت وباركتله وسلمت ع مارينا اللي كانت فعلا قمر اووي وقولتلها مبروك وهيا قالتلي يبارك فيك.. ونزلنا وخارجين م القاعه ولقينا شله البنات بؤدوو بيبصولي اوووي وبيضحكوا وانا بصتلهم وضحكت وقولت شكلهم واقعين واهو يوم ويعدي واهيص وخلاص.. ود. مارينا خدت بالها مني ومن البنات وقامت جات نحيتي وحطت ايديها ف ايدي وقالتلي مش يالا بقاا يا حبيبي عشان نروح ع الفندق وانا قولتلها يالا واحنا راحين للعربيه قامت قرصاني ف دراعي وقالتلي لم نفسك شوية.. قولتلها هو انا عملت حاجة.. قالتلي عينك اللي عايزة يتدب فيها رصاصه دي بتبصبص للبنات.. قولتلها دا هما مش انا.. قالتلي ولو بردوو متبصلهمش.. قولتلها بتغيري عليا ولا اي.. لفت وشها وبصتلي وقالتلي انت مش عارف يعني.. قولتلها منا بدور يمكن الاقي واحده اجمل منك بس عيني مش شايفه غيرك انتي اجمل واحده.. لقيتها ضحكت باعجاب كدا وقالتلي طيب يالا عشان جورج مستني بالعربيه.. وروحنا وركبنا معاه وطلعنا ع فندق مشهور اووي ع النيل ودخلنا الفندق والزفه قابلتنا وزفوا العرسان لقاعه الفندق اللي فيها الفرح وانا روحت ع الريسبشن وسالت ع الغرفه المحجوزة باسمي وطلع فعلا في غرفه باسمي والموظف قالي انه الحساب متسدد كمان وروحت ع القاعه ودخلت والاغاني اشتغلت ولقيت كميت ستات وبنات ولبسهم الفاحر ونازلين هز ورقص وجسمهم كله يعتبر باين وكانها حفله جنسية وطبعا انا قومت ارقص وافك شوية ولقيت شله البنات قاموا يرقصوا معايا وطبعا فرح وكله هايص ومحدش مركز مع حد وانا بقيت برقص والبنات بيهزوا لحمهم قدامي وانا هيجت عليهم اووي والرقص بقاا حك فيهم وهما يحكوا فيا ود. مارينا مركزة اووي معايا وقالبه بوزها والاغنية خلصت ونزلت من ع البيست وراجع ع الترابيزة ولقيت د. مارينا مكشرة.. قولتلها بصوت واكي حنب ودنها.. هو القمر بتاعي اي اللي مزعله.. لقيتها لفت وبصتلي وقالتلي يعني مش عارف.. قولتلها وغلاوتك ما اعرف.. قالتلي كنت مبسوط انت وانت بترقص مع البنات.. قولتلها يخربيت غيرتك دي ياقلبي انا برقص عادي وبعدين لو زعلتي مش هرقص تاني غير معاكي انتي وبس لقيتها اتكسفت وبصت للفرح وابتسمت وبقت تسقف وخلاص الفرح قرب يخلص والدي جي شغل الطبله والبنات والحريم قاموا يهزوا سوا وطبعا لقيت د. مارينا قامت وبقت هيا كمان ترقص وكانت بترقص حلو اووي وبتقسم كمان وجسمها فاجر احااا وخلصت الطبله وشغل مزيكا سلووو قامت د. مارينا جات لجوزها وقالتله متيجي نرقص سلو.. بصلها وضحك وقالها هرقص ازاي بكل دا وكبعا هوا تخين فشخ وبيشاور ع كرشه وجنابة اللي مدلدله وهيا نفخت وقعدت.. وقالت هوووف ومضايقه.. رروحت قايلها ترقصي معايا.. بصتلي وقامت وشدت ايدي وقالتلي تعالي وقومت ارقص معاها وحوزها قاعد مكانه عادي محنا خلاص بقينا معرفه ومعترضش.. وحضنا بعض وبقينا بنرقص سلو وعيني ف عنيها وكل شوية اعاكسها واقولها عسونك دي اجمل عيون وانتي اجمل واحده ورقصك كان احلي رقص ف الفرح وهيا طبعا مبسوطه فشخ وخلصت المزيكا وبدء مزيكا زف العرسان وطلعوا اوضتهم وانا و د. مارينا وجوزها طلعنا واوضتي كانت لازقه ف اوضتهم ودخلوا اوضتهم وانا دخلت الاوضه ولقيتها شيك فشخ ودخلت فتحت البلكونه ومنظر النيل يجنن بالليل وقلعت بدلتي ودخلت الحمام خدت دش وملقتش غير برنس ولبسته وقعدت شوية وقومت اقف ف البلكونه شوية وخرجت والبلكونات كلها حته واحده وفاصل بين الاوض قصرية زرع بس ووقفت شوية وسمعت صوت د. مارينا ف اوضتها هيا وجوزها وبتقوله.. اي ياجورج انت بقالك كتير ملمستنيش انا ست وليا مشاعري يا اخي حرام عليك انت اي مبتحسش وصوتها عالي وبتزعق معاه وانا واقف مبقتش عارف اتصرف ازاي وقولت انا ملييش دعوة احسن وبعد شوية زعيق لقيتها خارجه البلكونه مخنوقه وبتنفخ ولابسه برنس ومسكاه بايديها وبتلمه بايديها وبتقفله ع جسمها وهيا خارجه وبصت لقتني واقف ف البلكونه قامت بصتلي وهيا وشها مكشر اووي ومضايق ونفخت وقالت اووف دي حاجة تقرف ودخلت وسابتني وانا مجرد ما عملت كدا اضايقت اووي من نفسي وخصوصا اني متكلمتش ولا قولتلها اي حاجة وحسيت اني اتهانت.. روحت داخل اوضتي وقالع البرنس ولابس بدلتي ونازل وعملت خروج وقلتلهم يرجعوا حساب اليوم الباقي للي حجزلي ومشيت م الفندق ونزلت اتمشي شوية وحاسس اني مضايق اووي م اللي حصل وطلعت ع بيت ام بيدو معرفش ليه بس حسيت اني عايز اروحلها وروحت خبطت وفتحلي بيدو وفرح اووي لما شافني وحضني وقالي انت وحشتني اووي.. زقيته ودخلت قعدت.. بصلي وقالي مالك شكلك زعلان.. قولتله لا مفيش مخنوق بس شوية.. قالي طيب اقولك ع حاجة تفرحك.. قولتله قوول.. راح رافع ايده وفيها الدبله وقالي اتخطبنا خلاص.. قولتله مبرووك.. قالي مش فرحانلي.. قولتله معلش مضايق شوية.. لقيته جه قعد جنبي وبيهزر وبيقولي طيب اتصل علي هناء تيجي تفرفشك شوية وضحك.. قولتله بس ياعبيط انت ولما حد يشوفها داخله البيت يقول اي.. قالي ياعم بهزر معاك.. قولتله ماشي.. وسالته ع امه.. قالي انها نزلت تشتري طلبات للبيت وجاية قولتله خلاص انا همشي ولما تيجي سلملي عليها ووسيبته ونزلت روحت ع بيتنا ودخلت وكانوا كلهم دخلوا اوضهم يناموا وانا كلعت اوضتي ونمت وصحيت تاني يووم الصبح وكنت خلاص هديت وبقيت احسن وفهمت ان مفيش احسن من عيلتي وانهم هما اللي المفروض اعيشلهم فعلا.. ونزلت لقيتهم صحيو وبيجهزوا الفطار وانا نزلت اهزر معاهم واضحك وهما مبسوطين اووي اني معاهم وخلصنا فطار ولقيت تليفوني بيرن وببص لقيت رقم د. مارينا وتقريبا عرفت اني مشيت من ادارة الفندق وسيبتها ترن ومردتش ولما الرنه خلصت قفلت تليفوني خالص وسيبته وكملت يومي مع عيلتي وعملت احلي نيكه مع كل واحده من اخواتي مرة وحسيت قد اي بالسعاده معاهم وعدي اليوم كله وانا قاعد ف وسطيهم ونمنا وتاني يوم قومت لبست وقولت انزل اروح اشوف الشركه اللي اخدتها من جوز سوسو عشان بقالي كتير مروحتش.. وفعلا لبست وروحت هناك والموظفين قابلوني كويس ورحبوا بيا ودخلت المكتب قعدت والمدير جابلي الاوراق وقالي كل حاجة ماشية كويس والارباح كمان وقولتله يصرف شهرين مكافئه لكل الموظفين ف الشركة لمجهودهم.. وقولتله عاوزين نعمل مستشفي كبيرة ع مستوي عشان تخدم الموظفين وكمان نتعاقد ع صيدليه ادوية كبيرة ونكبر نشاط الشركة وقالي تمام يافندم.. وخد الاوراق وخرج وانا قعدت ع الكرسي وقولت لنفسي لازم ابقي كبير ف سوق الدوا كمان وهوريكي يا مارينا انا لما بزعل ببقا اي.. وشوية لقيت تليفوني بيرن بس رقم.. ورديت ولقيت صوت بنت بتقولي ايوة يا أ/احمد.. قولتلها مين.. قالتلي انا صديقه د. مارينا وهيا بلغتني اني اكلمك وعلي فكرا هيا تعبت وف مستشفي… ياريت تروحلها هيا قيلالي ع اللي حصل وع فكرا تعبها دا بسبب انها زعلتك ومقدرتش تستحمل ووقعت ونقلناها المستشفي.. سلام.. وقفلت وانا قعدت شوية وقولت احا بقا اي شغل ٣ اعداي دااا.. وقررت مروحلهاش بردوو ونزلت م الشركة وطلعت ع بيت ام بيدو وحسيت وقتها هيا قد اي بتحبني بجد ومتقدرتش تعمل اي حاجة تزعلني وفعلا روحتلهم وهيا قابلتني وباستني وخلاص بقا عادي انها تبوسني وتحضني او اكتر من كدا قدام ابنها بيدو وطبعا هيجنا سوا ونيكتها وقالتلي انها اتفقت ع جواز بيدو من هناء بعد شهرين وكان عدي منهم شهر وقولتلها هيتجوزوا فين.. قالتلي هنا ف شقتي والشقه زي ما انت شايف كبيرة وانا قاعده لوحدي وقولتلها طيب لما هتوضبي الشقه هتقعدي فين.. قالتلي هبقي اقعد عند اختي ف البلظ شوية لغاية لما الشقه تجهز ويتجوزا كمان وابقي اجي بعد كدا لما يشبعوا شوية من بعض.. قولتلها لا انتي هتيجي تعيشي مغانا ف بيتنا.. قالتلي لا ميصحش وامك تقول اي.. قولتلها احنا خلاص عندنا بيت كبير وفيه اوض كتير وانا قولت خلاص مش عايز كلمه تاني.. قالتلي طيب اللي تشوفه.. قولتلها خلاص يالا لمي هدومك وهدوم بيدو وهنطلع ع بيتنا وتقعدوا معانا لغاية لما البيت يتوضب وانا هكلم ناس توضبلكم الشقه وتبيضها كمان وتفرشها.. وبقيت انا وهيا وبيدو بنجهز الشنط وخلصنا واخدتهم ف تاكس وطلعنا ع بيتنا ودخلتنا وهيا شافت القصر وانبهرت بيه وقالتلي اي العز دا قولتلها انتي هتحسديني ولا اي انا ورثت بس وضحكت وهيا ضحكت ودخلنا وطبعا قابلت امي واخواتي وخالتي وسلمت ع امي وامي سلمت عليها وبصت للشنط وانا قولتلها بيدو وامه هيقعدوا معانا كام يوم لغاية لما بيتهم يتوضب عشان بيدو هيتجوز وطبعا امي باركتلهم ورحبت بيهم واخدتهم وطلعت معاهم وريتهم اوضتهم وكانت اوضه جنب اوضه امي وخالتي ف نفس الدور وسيبتهم ف الاوضه وخرجت وقولت لامي خلي بالك بقتا واوعي حد يقع بكلمه كدا ولا كدا.. قالتلي متخافش عليا انا فاهمه كويس بس انت خلي بالك.. قولتلها متقلقيش وقالتلي لو يعني سالتني ع اخواتك وحملهم وكدا هقولها انهم متحوزين واحوزاهم شغالين ف الخليج كلهم مع بعض.. قولتلها برافوو عليكي.. وبصيت لبطن امي اللي باين عليها الحمل.. قامت قالتلي متخافش عامله حسابي ويا اما هلبس واسع ميبينش بطني او هقولها ان ابوك شغال معاهم بردوو براا.. حضنت امي وقولتلها انا مطمن دايما وانتي جنبي.. قالتلي متخافش وانا دايما جنبك ياحبيبي… وطبعا امي وخالتي جهزوا الاكل وام بيدو وبيدوا نزلوا وامي قالتلهم يالا عشان ناكل وقعدنا كلنا سوا ع الاكل واكلنا واللي اتوقعناه حصل.. ولقيت ام بيدو بتقول للبنات تقوموا بالسلامه ياحبايبي وكدا وامي لحقت الموضوع وقالتلها اااه اصلهم متجوزين واجوزاهم شغالين بره وبيجوا كل سنه شهر وكدا وعدي الموضوع وخلصنا وام بيدو استاذنت تطلع هيا وابنها الاوضه يناموا شوية.. وطلعوا وبقيت انا وامي واخواتي وامي قالت خلوا بالكوا بقااا واوعوا حد يقع بالكلام وياريت متبقوش كلكم قاعدين مع بعض قدامها مش عايزين حد يعرف سرنا وقالت لخالتي وانتي ياختي البسي واسع شوية عشان تداري بطنك دي ودعاء بنتها ضحكت ع كلمه امي وخالتي اتكسفت وقالتلها حاضر ياختي.. روحت باصص لامي وقولتلها طيب انا هطلع اقعد مع بيدو شوية وغمزتلها.. قامت امي بصالي وقالتلي يا ولااا طالع لبيدو بؤدوو ولا لامه وضحكت.. قولتلها لا لامه طبعا وطلعتلها لساني وطلعت.. والبنات وخالتي بصوا لبعض واستغربوا ازاي هنيك امك صاحبي وابنها فوق وكمان امي عارفه.. قامت امي حكتلهم كل حاجة من بدايتها وكمان الكلام جاب بعضه وقالتلهم انها عرفت علاقتي بخالتي وشافتها ودا خلاها تطمنلي وتسلمني نفسها وحبلت مني وكل حاجة بانت قدامهم خلاص.. وانا فوق مع بيدو وامه ودخلت حضنت ام بيدو وقولتلها وحشتيني وهيا بسس امك تحت وخالتك واخواتك يخربيتك هتفضحني هيقولوا اي.. قولتلها محدش هيقول حاجة ولا اي رايك انت يابيدو.. قام بصلنا وضحك وقال انا ملييش دعوة ماما حره وانت جوزها حر معاها.. بصيتله وقولتله عجبتني وهجمت ع ام بيدو وبقفش فيها واحسس عليها زي اللي بغتصبها وهيا بتضحك وتجري وانا وراها لغاية لما وقعنا ع سرير وبقيت بفرشها وهيا ساحت خالص وشوية شوية بقيت بنيك فيها وهيا صوتها واضح وبتحاول تكتمه باديها وبيدو قاعد بيتفرج ع امه وهيا بتتناك قدامه ومبسوطه وفاشخه رجليها وزبي داخل خارج ف كسها ونطرت لبني ف كسها وطلعته وهيا مسكته تمص فيه وتبلع اللبن منه ومبسوطه وابنها باصصلها ومستمتع بمنظر امه وهيا عنيها جات ف عين ابنها وابتسمتله وهوا ضحكلها وخلصت مص وانا قولتلها يالا اسيبك ترتاحي شوية انتي وبيدو.. بصتلي بضحك وقالت ما خلاص ارتحت وخرجت من عندها وقفلت الباب وماشي ف الطرقه ولقيت امي وخالتي ف وشي وبيقولولي اي ريحتها وبيضحكو.. قولتلهم اه عقبال ما اريحكم انتوا كمان وضحكت وهما ضحكوا ولقيت امي بتقولي لا ياخويا انا مش قادرة خد خالتك ريحها وضحكت وخالتي بصتلها وقالتلها اختشي يا سامية بقا عايزة ابنك ياخد اختك وينيكها.. راحت امي بصالها وضاحكه بمرقعه وقالتلها هيا اول مرة يعني ياختي واللي ف بطنك دا مش منه.. اجري ياختي ريحي نفسك بلا كلاف فاضي وضحكت وخالتي ضحكت روحت ماسك ايد خالتي وقايلها قدامي ياعروسه وهيا ضحكت بكسوف وواخدها ورايح اوضتها وامي ضحكت وبتلف ونازله ولقيت دعاء بنت خالتي طالعه ف وشها وبصت علينا كدا وبصت لامي.. راحت امي ضاحكه وقيلالها تعالي يابت ننزل شوية عقبال ما امك ترتاح وضحكت ةدعاء ضحكت وقالتلها اختك دي مبتهداش ياخالتي.. قالتلها ماانتي ورثاه من امك يابت وضحكوا وانا اخدت خالتي اوضتها وحضنتها وبقيت باكل جسمها وهيااا اهاتهااا عليت ومش قادرة تسيطر ع نفسها وبقيت بنيك فيها بمزاج وهيا اااه اوووف اممم براحه اااه براحه هتفتح الرحم اووف يخربيتك مترزعهوش كدا اااي كسي ااام وطبعا جابت كذا مرة ونطرت لبني ف كسها وقومت من عليها وهيا وشها عرقاان وشعرها منكوش وباين عليها ونامت زي ما هيا وانا سيبتهم ودخلت نمت.. وعدت الايام وخلاص شقه بيدوو اتشطبت والمهله عدت وحددوا معاد الفرح وطبعا ام بيدو عزمت امي وخالتي والبنات بس امي اعتذرت عشان الحمل وكدا وطبعا انا كنت هحضر اساسي الفرح.. ويوم الفرح طبعا روحت انا وام بيدو معاه ف العربيه يجيب هناء م الكةافير ونروح القاعه.. وفعلا طلعنا ع الكوافير وخرجت ومعاها اختها شيرين والاتنين قمرات وهناء بالفستان الابيض وكب وبزازها كلها باينه وشعرها صبغاه وشكلها يجنن وشيرين بردوو لابسه فستان زيها بس ازرق بس متجسم عليها وبزازها طالعه منه وعامله شعرها وميكب وشكلها قمر ويهيج وركبت شيرين العربية وبيدو ركب وبقيت انا وام بيدو وشيرين وقولتلهم كدا ام بيدو تركب جنبه هوا و هناء ورا وشيرين تركب معايا قدام ونستحمل بعض لغاية لما نوصل وفعلا ام بيدو ركبت جنبه ورا وانا قعدت قدام واتاخرت وشيرين جات تقعد وعدت برجل بس ع كرسي ونص طيزها ورجلها التانية كلها قاعدة بيها عليها ولافف ايدي وراها وقفبنا الباب وهيا بقت حرفيا قاعده ع حجري واتحركنا وطبعا ايدي مش سيباها تحسيس وتقفيش وبعبصه ف طيازها وهيا مش قادرة تتكلم عشان محدش ياخد باله وساحت من تحرشي بيها وبقت بتتمد تحط ايديها ع زبي وتشيلها بسرعه لغاية لما وصلنا القاعه ودخلنا وطبعا كله بيتصور معاهم وكدا وانا وام بيدووشيرين اتصورنا معاهم سوا والاغاني اشتغلت وكله بقا بيرقص وام بيدو ترقص وشيرين وكله بيهز طيازه وانا برقص وبحك ف كل واحده شوية واحنا بنرقص لغاية لما خلص الفرح واتحركنا ع البيت واهلها وصلوها لفوق وطبعا انا وام بيدو معاهم وهما دخلوا شقتهم وووو انتظروني ف سلسله جديدة وجزء جديد [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
ودي كانت البداية (العهد) | السلسلة الرابعة | ـ ثلاثة عشر جزء
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل