مكتملة كيف احببت اللواط ـ سبعة أجزاء (1 مشاهد)

ا

ابيقور

عنتيل زائر
غير متصل
لماذا احببت اللواط؟

الجزء الأول

التحرش

كنت في اولى ثانوي وقتها وكنت ولد جميل ومربرب وطيزي كبيرة وكان في رجاله كثير يتحارشو فيا

فيوم كنت عن مكتبه اشتري قرطاسية وكان صاحب المكتبه راجل كبير في السن عندوا حوالي 50 سنه

ابتدا يتحارش فيا وكان لوحدو في المكتبه فقلت ومالو خليني اشوف اخرو ايه

اتجاوبت معاه وابتدا يرفع جلابيتو وخلع اللباس بتاعو ووراني زبرو

لما شفت زبرو اتمحنت وزبري وقف على الاخر

خذ ايدي وحطها على زبرو وكان اول مره ليا امسك زبر غير زبري كان كبير وناعم وراسو كبيرة

ابتدا يحك زبرو بايدي بقيت في عالم ثاني

رفع ايدو من على ايدي وابتديت انا العب بزبرو

ابتدا ينهج بصوت واطي خايف لحد يسمعنا

لحد ما جاب ظهرو بايدي

ارتحت اوي للي حصل ورجعت البيت خذتلي عشرتين او ثلاثة لحد ما هديت

بعد كم يوم اشتقت للي حصل

رحتلو المكتبه مرة ثانيه

المرة دي انتظر لحد ما فضيت المكتبه

ودخلني جوا قريب منو

وقام يقفش في طيزي

ويمص شفايفي

ولفني ووقف ورايا وخلا زبرو على طيزي من فوق الهدوم

وفضل يحرك زبرو بين فلقاتي من ورا الهدوم لحد ما جاب ظهرو جوا هدومو

بعدها كنت كل ما اشتاق للزبر اروحلو المكتبه وده كان كل يوم تقريبا

وادخل جوا معاه على اساس اني ابنو

او شغال معاه ابتدي ارتب الكتب واكراسات وانظفها

وكل شويه وانا موطي اعمل في الكتب والقرطاسيه

اجيب طيزي على زبرو واحكلو زبرو بطيزي

طالع نازل او يمين وشمال واحس بيه بين فلقاتي

يبتدي ينهج وقول اهه اه اه لحد ميجيب لبنو جوا هدومو

ولو مفيش حد اطلع زبرو والعب بيه لحد ميجيب لبنو على الارض

فضلت معاه كل ما اشتاق للزبر اروحلو المكتبه

دي كانت اول مرة ليا مع الزبر

وفضلت معاه فتره طويله وحبيت زبرو اوي

كان اول زبر اشوفو والعب بيه ولبنو في ايدي

كنت احب اوي حرارة لبنو على ايدي

وكان نفسي اقلعلو واحط زبرو على طيزي ويجيب لبو على طيزي

لكن للاسف مكانش ممكن نعمل كده لان الزباين داخلين خارجين

وابتديت احلم بزبرو على طيزي

والعب بزبري لحد ما اجيب لبني

وابتديت ابعبص نفسي واتخيل زبرو في طيزي

والعب بزبري لحد ما اجيب لبني

وفضلت معاه على الحال ده

كل ما اشتاق لزبرو اروحلو المكتبه

لحد ما كبرت شويه

وخفت لحد يشوفني معاه

وكان ده الشخص الوحيد اللي فعلا حبيتو وكان نفسي ينيكني

وكل فتره اتخيل زبرو في ايدي والعب بيه



الجزء الثاني

السوفت ( 1 )

كان عندنا جيران علاقتنا بيهم قويه اوي نروح عندهم ويجو عندنا

وكان عندهم جنينه كبيرة نلعب فيها كوره

وكان ابنهم صديق خالي بس كان شاب عشريني وانا كنت لسه في اول ثانوي

رحت في يوم عشان العب كوره عندهم وابتدينا انا وهو نلعب كوره

فعرقنا وتعبنا ومكانش في حد غيرو في البيت

قعدنا نرتاح شويه

قالي كفايه كده تعبنا وعرقنا

تعال عشان تغسل وشك من العرق وترتاح

دخلت معاه البيت ورحت على المغسله في الحمام عشان اغسل وشي

قاللي متغسل جسمك وتاخذ دش اريحلك

قات ومالو اريح

خلعت ملابسي عشان اخذ دش

ابتديت فتحت الميه على جسمي

لقيتو قالع ملط هو كمان وجاي عليا وقاللي خلينا ناخذ دش مع بعض

استغربت منو

لكن لما شفت زبرو واقف وباقي على الاخر

افتكرت صاحبي بتاع المكتبه

بس كان زبرو اصغر بكثير من زبرصاحبي

اتمحنت لما شفت الزبر

وزبري قام وبقى على الآخر

اتقرب عليا

ومسك راسي وفضل يمص شفايفي

ولساني ويديني لسانو عشان امصو

ولما شاف زبري بقى على اخرو

حط زبرو على زبري

وفضلنا نبوس بعض ونمص شفايف ولسانات بعض

ونلعب بزبار بعض

وسالني عجبك زبري قلتلو اه حلو وناعم ملمسو وحار

لف ورايا وحط زبرو على طيزي بين الفلقات

وابتدا يرزع فيا من غير ميدخلو

وكل ميجي زبرو على خرمي افضل اتاوه واكون في عالم ثاني من الاثارة

وهو يزيد بحركتو ويحاول يجيبو على خرمي ويحسسني بحرارة زبرو على خرمي ويحاول يدخلو لكني كنت مش فاتح خرمي

خايف ليعورني زبرو

لحد ما جاب ظهرو ولبنو كان على طيزي واحنا واقفين في الحمام

خرجنا من الحمام ودخلنا غرفة النوم

نيمني على بطني ونام فوقي وحط زبرو بين فخاذي

قريب اوي من خرمي حتى حسيت انو حيدخل في خرمي

وابتدا يرزع فيا من غير تدخيل

لحد ما كان حيجيب ظهرو مسك زبرو وخلاه على خرمي

وكب لبنو شويه في خرمي والباقي على طيزي

وشوية اللبن اللي دخلت خرمي هيجتني على الآخر

نيمني على ظهري

وقعد بين فخاذي وجاب زبرو على خرمي

وابتدا يفرش خرمي بزبرو من غير ما يدخلو

ويلعبلي بزبري لحد ما جبت لبني على بطنو

قام نايم فوقي وفضل يبوس ويمص شفايفي

لحد ما هدينا احنا الاثنين

قام واتحممنا مع بعض

وروحت البيت

عجبني اللي حصل بينا وارتحت اوي لحرارة اللبن على طيزي

وخصوصا شوية اللبن اللي دخلو خرمي

رحتلو مرة ثانيه البيت

مسكني وفضل يبوس فيا ويمص شفتي ولساني

وابتدا يقلعني هدومي ويقلع هدومو لحد مبقينا ملط واحنا نبوس ونمص شفايف بعض ولسانات بعض

جي ورايا واحنا واقفين وخلاني بوضع الدوجي لكن واقفين

تف على زبرو وحاول يدخلو في خرمي

لكني كنت ماسك نفسي وضاغط على خرمي

لاني خايف اتفتح

فضل يرزع بين فلقاتي وبين فخاذي

ويلعب بزبري لحد مجبت لبني بايدو

جاب لبنو هو كمان بعد شويه اوي

وكمان حط زبرو على خرمي ودخل شويه من لبنو في خرمي

ارتحت اوي لحرارة اللبن في خرمي

قلتلو خليني اعمل معاك زي معملت معايا

وخليني ادخل زبري فيك عشان اخليك تدخل زبرك فيا

قلي لا مينفعش انا مليش في كده

ومرحتلوش ثاني لاني كنت خايف من الفضيحه


الجزء الثالث

سوفت ( 2 )

كنت في ثانيه ثانوي

كنت رايح السينما وبتفرج على الفلم

وكان الفلم فيه كم لقطه سكس

والسينما دي فيها لوطيين كثير

موجبين وسوالب

وكنت بالعب بزبري من فوق الملابس وممحون خالص على السكس اللي في الفلم

جي واحد راجل عندو اكثر من 35 سنه وقعد جنبي

مخذتش في بالي

ابتدا يحك رجلو برجلي

متكلمتش ولا عملت اي حاجه

لاني كنت على الآخر ممحون خالص وماسك زبري بايدي

جاب رجلو وحطها تحت فخذي

واخذ فخذي وخلاها فوق فخذو

مد ايدو على فخاذي وخذ ايدي على زبرو

وكان فاتح السوسته ومطلع زبرو

اول ما مسكت الزبر اتمحنت وفضلت العب بيه

افتكرت زبر صاحبي بتاع المكتبه وزبر جارنا

وابتديت العب بزبرو واتخيل زبارتهم واني بالعب بزبارهم

مد هو ايدو على طيزي

فتحت الحزام ونزلت البنطرون والكيلوت شويه عشان يبان طيزي

وابتدا يبعبصني وانا العب بزبرو لحد ماجاب ظهرو على الارض

دخل زبرو في البنطرون وفضل يلعب بطيزي ويبعبصني

اتمحنت على الاخر وبقى زبري حديد

مد ايدو على زبري وشافو حديد قلي يظهر انك ممحون قوي

وقال لي تعال معايا نخرج

خرجت معاه

قال لي ايه رايك تيجي معايا شقتي نكمل هناك

كنت ممحون اوي ونفسي اجيب لبني باي شكل

وافقت على كلامو

اخذنا تكس ورحت معاه عماره شيك اوي

وطلعنا لشقتو

رحب بيا وجلست على الكنبه واترخص مني راح الحمام

بعد شويه جي ولابس روب بس على اللحم

وابتدا يبوس شفايفي ويمص لساني وشفايفي وبزازي

وابتدا يقلعني هدومي لحد مبقيت ملط خالص انا وهو

وابتدا يلعب بزبري ويمصهولي

ويلحسلي بيضاتي

وانا العب بزبرو لحد ما جبنا ظهرنا

ونيمني على ظهري ونام فوق مني

وحط زبرو بين فخاذي قريب اوي من خرمي وحط زبري بين فخاذو

وابتدينا نتحرك طالعين نازلين لحد ما جبنا لبنا بين فخاذ بعض

اتبهدلنا وبقت اجسامنا كلها لبن

قمنا الحمام وغسلنا اللبن وتنشفنا ورجعنا غرفة النوم

نيمني على بطني وحط زبرو بين فلقاتي وبين فخاذي قريب اوي من خرمي وابتدا يرزع فيا من غير تدخيل

وكل ما يجحي زبرو على خرمي اتاوه واكون في عالم ثاني

لحد ما جاب ظهرو على طيزي

فضل يلعب بزبري

ونام على بطنو

وقالي تعال اعمل معايا زي اللي عملتو معاك

نيكني سوفت مصدقتش اللي سمعتو وفرحت اوي

نمت فوقو على طول

فحطيت زبري بين فلقاتو

وفضلت ارزع فيه لحد مجبت ظهري على طيزو

قاللي تقدر تنيكني كمان

قلتلو اكيد

قللي المرة دي خلي زبرك بين فخاذي على خصوتي

خليتو وحسيت انو حيدخل في خرمو وفضلت ارزع فيه وهو ضاغط على زبري بفخاذو وكنت احاول ادخل زبري في خرمو

لحد مجبت ظهري بين فخاذو

قمنا اخذنا دش مع بعض

وخرجنا لبسنا هدومنا

وقال لي انت عرفت العنوان انا اكون في الشقه بعد اربعه العصر

اي يوم تحب تيجي تعال اهلا وسهلا بيك

عرفت عندها معنى النيك السوفت والتبادل وارتحتلو جدا

رحتلو بعدها اكثر من ثلاث مرات

ومره منهم وهو بينيكني وقبل مجيب ظهرو

وكنت انا نايم على بطني

قلي افتحلي خرمك ومتخافش مش حدخلو فيك

لكن حتتمتع اكثر

فتحتلو خرمي بايدي

حط راس زبرو على خرمي وجاب ظهرو

ودخل كثير من لبنو جوا خرمي

وحسيت بحرارة لبنو جوا خرمي

واستمتعت اوي بيه وخلاني في عالم ثاني من المتعه

وقلي انت كمان جيب ظهرك جوات خرمي

ابتديت انيكو سوفت

وقبل ما اجيب لبني يفتحلي خرمو

واحط راس زبري على خرمو واجيب لبني بخرمو

وكان لبن كثير اوي

قلي ايه في ايه

قلتلو ما دا لبني ولبنك اللي في خرمي

وكنت انيكو وينيكني سوفت بس

ونجيب لبنا في خرم بعض

وساعات يدخل راس زبرو في خرمي وهو بيجيب لبنو

وكمان يدخل راس زبري في خرمو وانا بجيب لبني

وساعات نص زبرو يدخل في خرمي

وانا كمان ادخلو نص زبري

وسعات كان كل زبرو يدخل في خرمي وانا كمان ادخلو كل زبري وقت ما نجيب لبنا في خرام بعض ولكن النيك كان سوفت

ابتديت اروح لو كل يوم او كل يومين خلال الاجازه

وكانت احلى وامتع اجازه كل يوم نيك

ولما جت الدراسه كنت اروحلو اقل حاجه مره في الاسبوع

مستحملش ما اشوفوش مره في الاسبوع

وكنا في اليوم ده نمتع بعضنا متعة الاسبوع كلو

نفضل ننيك بعض لحد ما نتهد ومنقدرش نقوم حتى

من ساعتها حبيت اللواط السوفت

وخصوصا التبادل السوفت اللي مفيش امتع منو

وخصوصا لما الخرم يتملي لبن

وفضلنا على كده نتمتع بالنيك وكان احلى نيك واحلى متعه

حتى كاننا متزوجين بعض

وحبيتو وحبني كاني مراتو وهو مراتي

لحد ما قالي في يوم انو خلص شغلو ولازم يسافر لاهلو وكان ساكن في محافظه بعيده

فضلت معاه يوم كامل قبل ما يسافر من الصبح لليل

ننيك بعض ونملي خرام بعض

حتى اللبن بتاعو كان نازل يشرشر من خرمي

ولبني كمان يشرشر من خرمو

في اليوم ده دخل زبرو كلو في خرمي وناكني هارد

وخلاني انيكو هارد انا كمان

لكن كانت متعة السوفت احلى

وقلتلو السوفت احلى وهو كمان قال كده

وقمنا ننيك بعض سوفت

وكملنا نيك سوفت

لحد ما كانت زبرنا حتموت من كثر النيك

فضلنا نبوس بعض ونمص شفايف بعض

ونمنا من غير منحس

صحينا آخر الليل تعبانين خالص

كنا عايزين ناكل اي حاجه من الجوع

قلتلو بدل مناكل تعال ننيك بعض آخر نيكه

وافقني ونكنا بعض

بس كانت زبارنا مش واقفه اوي

وحتى مجبناش لبنا لاننا كنا تعبانين من النيك خالص

ودعتو وقمنا نبكي احنا الاثنين

وبسنا بعض وروحت البيت

ومشفتوش بعده خالص

الجزء الرابع

المرحلة الثالثة

الهارد

كنت في ثانويه عامه في بغداد

في يوم كنت زهقان قلت اروح السينما وكان وقتها في السبعينات في افلام فيها كم لقطة سكس بس طبعا مش خلاعه زي افلام البورنو الحالية

دخلت السينما وقعدت في كرسي في الاخير ومتطرف عشان اضرب عشره على الفلم وكان ده عادي وقتها انك تطلع زبرك وتضرب عشرة في السينما وانا مطلع زبري واضرب عشره جي راجل حوالي اربعيني وجلس جنبي

انا اتخضيت ودخلت زبري في البنطرون

لقيتو بعد شويه راح مادد ايدو على زبري ومطلعو من البنطرون ونزل براسو وابتدا يمصلي زبري ارتحت اوي للحركه دي قمت شايل نفسي لفوق عشان ياخذ زبري كلو في بقو فضل يمص بيه لحد مجبت لبني في بقو وبلع لبني كلو

ارتحنا شويه كده قام مادد ايدو ثاني على زبري وبيلعب فيه قام زبري ثاني قام منزل بنطرونو ووقف قدامي قمت انا كمان فمسك زبري وراح مدخلو في طيزو فضلت ارزع فيه لحد مجبت لبني جواه

قعدنا بعد كده وارتحنا شويه قاللي انا ارتحت لك اوي ويريت تجيني شقتي عشان تنكني براحتك

خفت من كلامو لاني مش عارفو اوي ازاي اروحلو شقتو وممكن يعمل فيه حاجه قلتلو خلاص ممكن تدلني على شقتك واديني نمرة تلفونك عشان اتصل عليك ونتفق على موعد اجيلك فيه فرح اوي بكلامي واداني نمرة تلفونو وكتبلي العنوان

بعد اسبوعين كده او اكثر قلت متخليني اتصل عليه واشوف ايه وضعو لو مريح اروحلو الشقه وانيكو فيها

اتصلت فيه وعلى طول عرفني وقلي فينك اتاخرت عليا قلتلو ضروف وكده المهم اجيلك امتى قال يريت بكرة اصلي محدش ناكني بعدك وطيزي شرقانه على اللبن

رحتلو ثاني يوم وكانت عمارة كويسه وشيك اوي طلعت الشقه وكانت في الدور الثالث رنيت الجرس طلعلي وكانت اكبر مفاجئة ليا

كان لابس لانجري وشربات شبك وكان عامل ميك اب ولا احلى شرموطه وحاطط احلى برفان حريمي شميتو في حياتي

مسك ايدي وحضني بعدتو عني قال في ايه قلتلو خليني اشبع من شوفة القمر اللي معايا ابعد عني شويه عشان اشوفك كلك على بعضك ضحك ضحكة بشرمطه خلت زبري حديد على طول

مسكتو وقعدنا على الكنبه في الصالون وفضلت ابوس فيه وامص شفايفو ولسانو وهو كمان وفضلنا نبوس بعض ومحسيتش الا وانا قالع كل هدومي وقمنا ودخلنا غرفة النوم نيمتو على ظهرو

وفضل بقي ببقو ونزلت امص بزازو والحس جسمو

ومسكت زبرو ولحستهولو وبيضاتو كمان

ونمت فوقو وابتدت ازبارنا باحلى سمفونية نيك يلعبو مع بعض حطيت زبري بين فخاذو تحت البيضات بتاعو ومسكت زبرو كمان حطيتو بين فخاذي (افتكرت ازاي كنت مع صاحبي السوفت) وفضلنا ندعك ازبارنا بين فخاذ بعض لحد مجبنا لبنا هو جاب لبنو قبل مني وانا جبت لبني بعد منو بشويه قام شاددني من ظهري وماسك فيا ويرتعش تحت مني ويبوس وشي من كل مكان مسابش حتة فوشي مباسهاش بعد مجبت لبني قلتلو في ايه مالك حبيبي قال عمري ما ارتحت في عمري كده عمري مجبت لبني بين فخاذ سيدي قال كل اللي ناكوني كان اخرهم يلعبولي في زبري واجيب لبني انت حاجة ثانيه خالص متعتني متعه عمري محد متعني زيك انا مش حسيبك يريتك تتجوزني وابقى تحت امرك

قلتلو خلينا نكمل نيك وبعدين نشوف رحت منيمو على بطنو وحطيت مخدة تحتو ورفعت طيزو لفوق فتحلي خرمو بايدو ورشقت زبري فيه على طول وفضلت ارزع فيه لحد مجبت لبني في خرمو

قلبتو على ظهرو وفضلت ابوس وامص شفايفو

قلتلو ها عايز تجيب لبنك ثاني والا خلاص قال يريت قلتلو ازاي عايز تجيب لبنك العبلك بزبرك والا بين فخاذي قام نازل على فخاذي ويلطع بيهم ويلحس بيضاتي وفخاذي لحد مبقو مترطبين اوي جاب زبرو وخلاه بين فخاذي وتحت البيضات حتى حسيتو بقى قريب من خرمي وفضل يطلع وينزل وزبرو بين فخاذي حتى حسيت انو حيدخل في خرمي

ونبوس بعض ونمص شفايف بعض لحد ماكان عايز يجيب لبنو نطر زبرو من بين فخاذي وجاب لبنو على بطني وفضل نايم عليا وكان لبنو بينا على بطني وبطنو ويقلي خلينا نلزق ببعض بلبني حضنتو بقوة وقلتلو خلينا لازقين ببعض مفيش احلى من كده

ارتحنا شويه وقلتلو ها ملكش نفس بلبن جواك كمان قال يريت يحبيبي

قمت حطيت مخدة تحت منو ونيمتو على ظهرو وفتحلي رجليه ورفع نفسو قمت رازع زبري فيه وفضلت ارزع فيه وهو يتلوا تحت مني ويقلي نيكني كمان نيك شرموطتك وانا ارزع فيه لحد مجبت لبني فيه

ارتحنا شويه وقلتلو ها فيك حيل تجيب لبنك كمان قال لا مش قادر قلي وانت قلتلو خلاص كده تعبت اوي

قمنا ودخلنا الحمام واخذنا شور مع بعض ونبوس بعض تحت الميه نشفنا نفسينا وقعدنا نشرب شاي مع بعض

واتفقنا اننا نفضل مع بعض منسيبش بعض وفعلا اتجددت مواعيدنا وكنا مستمتعين مع بعض كل ما نتلاقى نمتع بعضنا على الاخر

كنت انيكو بكل الاوضاع

وهو يحط زبرو بين فخاذي ويجيب ظهرو بين فخاذي

جي يوم شفتو مش مستمتع قوي

وانا كنت مشتهي الزبر على طيزي سوفت زي مكنت مع صاحبي السوفت

قلتلو اليوم راح امتعك متعه عمرك متحلم بيها

قالي كيف

قلتلو هات الزيت

زيت زبرك زيتو

قلتلو هاتلي شوية زيت

اعطاني وحطيتو على طيزي بين فلقاتي

ونمت على بطني

وقلتلو تعال نيكني سوفت

حط زبرك بين فلقاتي وحكو بيهن وجيب ظهرك على طيزي

عمل مثل مقلتلو

وكان يتحرك بجنون وبمحنه

وجاب ظهرو على طيزي يمكن جاب كيلو لبن من متعتو

وفضل زبرو ينتفض ويرمي لبن على طيزي

مسك رجلي يبوس بيها ويقلي من اليوم انا خدام تحت رجليك

قلتلو لا عيب عليك

من اليوم انت مراتي ولازم امتع مراتي مثل ما هي تمتعني

وقلبتو على بطنو ونكتوا وجبت لبن كتير اوي في طيزو

وقلتلو هذا لبني ولبنك

اتعودنا على النيك بالشكل ده

انا انيكو هارد وهو ينيكني سوفت

لحد ما يوم وهو بيجيب لبنو دخلت حتى صغيره من زبرو في خرمي

وجاب نص لبنو في خرمي والباقي على طيزي

فضل يتاسف ويقلي اوعى تكون تعورت

قلتلو ولا يهمك محصلش حاجه

حرارة اللبن بتاعو جوا طيزي هيجتني على الاخر

فكرتني بحرارة لبن صاحبي السوفت

اللي كان يجيب لبنو جوا خرمي

مسكتو ونكت فيه لحد مجبت لبني فيه

ومطلعتش زبري فضلت انيك فيه لحد مجبت لبني فيه مرة ثانيه

ودي اول مره تحصل بينا

سالني في ايه مشتاقلي اوي

قلتلو لا حرارة لبنك جوا طيزي هيجتني على الاخر

وبعد كده عايزك تجيب لبنك جوا طيزي

متعني لبنك اوي وهيجني على الاخر

وفضلنا ننيك بعض كده

انا انيكو هارد

وهو ينيكني سوفت لكن يجيب لبنو في طيزي

لحد ما مرة قلتلو دخل راس زبرك في خرمي لما تجيب لبنك

عشان يدخل كل لبنك في خرمي

مش عايز ولا قطرة منو برة خرمي

وبقى ينيكني سوفت ويدخل راس زبرو في خرمي

ويجيب لبنو جوا خرمي

وطبعا مرة راس زبرو

ومرة نص زبرو

لحد ما كان تقريبا كل زبرو يدخل في خرمي

واتعودت على زبرو

وكانت احلى متعه لينا احنى الاثنين

بعد كده جت امتحانات البكلوريا فقلتلو مش حقدر اجيلك الفترة دي عشان الامتحانات فبعدت عنو فترة الامتحانات

اول مخلصت الامتحانات اتصلت عليه رد عليا صوت معرفوش سالتو عن صاحبي قلي ساب الشقة وميعرفش عنوانو الجديد ومشفتوش بعدها رحت كذا مرة السينما نفسها واقعد قدامها بالساعات يمكن اشوفو مشفتوش



الجزء الخامس

المرحلة الرابعة

الشيميل ( 1 )

كنت في يوم زهقان

ومش عايز اشرب خمرة في البيت

خرجت ورحت لواحد من البارات

وشربت خمرة

لكن خلصت بسرعة لان مفيش حد معايا

خرجت بالعربية وقررت الف شويا بيها

لقيت شباب باين عليهم سوالب واقفين

اتقربت عليهم بالعربيه وقلولي ها عجبك واحد مننا

قلتلهم لا مينفعش شارب خمرة كثير بس حبيت اتعرف عليكم

قالولي كويس طب احنا عايزين نروح حتة قريبه وخايفين ناخذ تكس لايعملنا مشكله

قلتلهم تعالو معايا

ملو العربيه لانهم كانو سته

اثنين قدام جنب مني واربعة ورة

المهم قالولي ملكش نفس بواحد مننا

قلتلهم المرة الجايه اكيد

واحد منهم قلي طب هات ايدك

اديتو ايدي قام حاططها على بزو وقالي ها عجبك

استغربت وقلتلو ايه ده انت بنت

قال لا لكن ماخذ هرمونات وابتدا بزي يكبر

اتفقت معاه اني اشوفو ثاني يوم

وصلتهم الحتة اللي عايزينها وباسوني كلهم

رحت الصاحبي ثاني يوم

لقيتو معاه واحد ثاني

خذتهم البيت وكان فاضي اصلي خذت المدام وديتها بيت اختها هي والاولاد

رحنا البيت ودخلنا غرفة النوم

ونمنا على السرير احنا الثلاثة وكنت بينهم

وابتدينا نبوس بعض

ونمص شفايف بعض

شويه صاحبتي اللي واخذه هرمونات كرستين

وشويه الثاني

وطلعتلي بزازها وابتديت ارضع بيهم

وكنت ارضع البز اللي جنبي

وكان السالب اللي معاها يجي من فوقي ويرضع بزها الثاني

وفضلنا كده لحد مبقينا على اخرنا

وقلعنا الثلاثة ملط

نيمت صاحبي على ظهرو

وابتديت اتمتع بشكل جسمو وبزازو

والطع كل جسمو وامص بزازو

وابتديت الحسلو زبرو وبيضاتو قام زبرو وقف بس كان صغير

ويقف بصعوبه لانو كان واخذ هرمونات انثوية

وصاحبو يلعب بزبرو يعمل عشرة

نيمت صاحبتي لان قال لي اسمي كريستين ويريت تتكلم معايا على اساس اني بنت

قمت قالبو على بطنو وقلتلو وريني كسك يا كرستين

وابتديت الحسلو خرمو هاج اوي

نيمتو على جنبو وجيت وراه ودخلت زبري في خرمو وابتديت ارزع فيه

قام صاحبو جي ورايا وحط زبرو بين فخاذي

وابتدينا انا انيك صاحبتي والثاني ينيك بيا سوفت

لحد ما جاب لبنو الاول على طيزي

وبعدها مليت كس (طيز)صاحبتي بلبني

فضل الثاني يلعب بزبري لحد ما قام مرة ثانيه

وقلي ارجوك نيكني طيزي شرقانه عايزه لبن

قمت لفيت عليه ودخلت زبري في خرمو وابتديت ارزع فيه

جت صاحبتي ورايا وحطت زبرها على خرمي

وكان زبرها صغير فدخل نصو تقريبا في خرمي

رحت راجع عليها بطيزي

وقلتلها دخلي زبرك كلو فطيزي

وابتدينا نرزع ببعض لحد ما جبت لبني

جوا خرم صاحبي

وقلت لصاحبتي دخلي زبرك كلو

وعايزك تملي طيزي بلبنك

وفضلت ترزع بطيزي وطولت اوي

من كثر الهرمونات اللي واخذاها

وكل شويه احس بزبرها ينام جوا طيزي

وارجع عليها لحد ما يقوم زبرها ثاني

لحد مجابت لبنها في طيزي

قمنا تحممنا ووصلتهم الحته بتاعتهم واتفقنا نشوف بعض بعد اسبوع

رحتلهم بعد اسبوع ولقيتهم مستنيني هم الاثنين

وفي السكه قالولي كان واحد صاحبهم عايز يجي كمان لكنهم خافو يجيبوه لا ازعل منهم

قلتلهم معلش المرة الجايه هاتوه معاكم

اتنايكنا بالضبط زي المرة اللي فاتت

لكن المرة دي

عملو هما الاثنين 69 وفضلو يمصو بزبار بعض

جيت ورا صاحبتي وكانت فوق الثاني

ودخلت زبري في خرمها

بعد ما صاحبي مصلي زبري ورطبو ببقو

وفضلت انيك فيها

والثاني يمص زبرها وهي تمص زبرو

لحد ما جبت لبني في طيزها

قلتلهم اتبادلو وتعال انت فوق وانتي تحت

وجيت وره الثاني

وطلبت من صاحبتي تمص زبري وترطبو ببقها

ورحت مدخلو في طيز الثاني

وفضلت ارزع فيه لحد ما جبت لبني في طيزو

وهو جاب لبنو في بق صاحبتي

فضلت كرستين ما جابتش لبنها

قمت نايم فوق الثاني وعملنا 69 انا وهو

وابتديت الحسلو زبرو وهو يمص زبري

وقلت لكرستين تعالي نيكيني

قامت جايه ورايا ودخلت زبرها في خرمي

ورجعت عليها عشان يدخل كل زبرها في خرمي

وفضلت ترزع فيا

والثاني يمصلي زبري

لحد ما جابت كرستين لبنها في خرمي

وانا جبت لبني في بق صاحبي

ارتحنا اوي للنيكه دي

وقررنا نعيدها ثاني

المره اللي بعدها جابو صاحبهم الثالث معاهم

نمنا مع بعض بنفس السرير وكان زحمه

نحس باجسام بعض احنا الاربعة

مسكت كرستين وفضلت ابوس وامص في كل جسمها من فوق لتحت

مسبتش حتة في جسمها

والثانيين كمان قعدو يبوسو بعض ويمصو ويلحسو اجسام بعض

نيمت كرستين على ظهرها ورفعتلها طيزها بمخدة

فتحتلي طيزها ودخلتنلها زبري

وفضلت انيك فيها وامص بزازها وشفايفها

وهي تتاوه تحت مني ولا احلى شرموطه

وفضلت ارزع فيها لحد ما جبت لبني في طيزها

نمت على بطني وطلبت منها تنيكني

نامت فوقي ودخلت زبرها في خرمي

وقامت ترزع فيا

لحد ما جابت لبنها في خرمي

نيمتها على بطنها ونمت فوقها ودخلت زبري في طيزها

وفضلت ارزع فيها

لحد ما جبت لبني فيها وكان اكثر من اول مره

قامت تضحك وقالت في ايه قلتلها ما دا لبني ولبنك اللي في خرمي

وكانو الاثنين معانا كمان واحد ناك الثاني

وجابو لبنهم في خرم بعض

قمنا نتحمم مع بعض كمان

وانا في الحمام عجبني صاحبهم الجديد

قمت واقف وراه وبالصابون دخلت زبري فيه

وفضلت ارزع فيه

وصاحبي الاولاني حط زبرو على طيزي بين فلقاتي

وكرستين تبوس فيا

لحد ما جبت لبني فيه

وكانت حفلة نيك جماعي روعة

اتفقنا نعيد النيكه دي مره ثانيه بعد اسبوع

رحتلهم ملقيتش حد

انتظرت كثير لكن للاسف محدش جي منهم ولا من اصحابهم

رحتلهم ثاني وثالث يوم وكمان محدش جي منهم ومعرفتش ليه

ودي كانت اول تجربة ليا مع شيميل



الجزء السادس

الشيميل ( 2 )

ذهبت للدراسه في فرنسا لمدة سنتين كانت لغتي الفرنسيه ليست جيده

ففكرت ان احسن طريقة لتعلم اللغة ان اصاحب ست فرنسيه ونعيش معا لاجبار نفسي على التكلم باللغه الفرنسيه فقط وبذلك ساتعلم اللغه بسرعه وفي نفس الوقت لا انحرم من متعة الجنس

حاولت التعرف على بعض النساء لكن ضعف لغتي حالت دون ذلك

فقررت الذهاب الى منطقة البيكال حيث تتواجد الشراميط وبدات ابحث على واحده منهن لاتصاحب معها لكنهن كانوا يرفضن لانهن يعتاشن على هذه المهنة

وبعد بحث بينهن وجدت سيده يابانيه جميله جدا وناعمه وباين انها صغيره بالعمر لنعومتها لكن كان عمرها 30سنه والذي يراها لايقدر عمرها باكثر من 18 سنه وكانت تتكلم بعض الانكليزيه مما سهل علي مهمة التفاهم معها فقبلت ان تاتي معي الى شقتي وتتعرف علي واذا سارت الامور على ما يرضيها سوف تبقى معي وتعيش معي كانها زوجتي

ذهبنا الى الشقة بعد العشاء في احد المطاعم

دخلنا الشقه وقدمت لها النبيذ وشربنا معا وجلست بجانبي وبدئنا بالاحاديث العامه باللغتين الانكليزيه والفرنسيه

ومددت يدي لاحتضنها ولم تمانع

وبدات اقبلها من خدودها وشفتيها

ثم بدات امص شفتها وهي تمص شفتي واخذنا بمص لسان بعض وكان طعم لسانها احلى من العسل

مددت يدي على صدرها وبدأت العب به وكانت حلماتها بارزه

فاخرجت صدرها القريب علي وبدأت بمص حلمتها

فذابت تحت يدي وبدأت بالتأوه مما زاد من شهوتي

وبدات بقلع ملابسي وبدأت اقلعها ملابسها

حتى تعريت بالكامل وبقيت هي بالكيلوت وانا مستمر بمص حلماتها ورقبتها ولسانها

ثم اردت ان اقلعها كيلوتها

فمسكت الكيلوت بيديها

استغربت من فعلتها وسالتها

هل تمانعين من ممارسة الجنس معي ولماذا

قالت انا مجنونه بك ويسعدني جدا ان امارس الجنس معك

ولكن هناك امر لابد ان تعرفه قبل ان نمارس الجنس معا

فسالتها ماهو هذا الامر المهم جدا الذي يمنعنا من ممارسة الجنس

همست في اذني انها ولد وليست بنت ولها زبر

استغربت الامر لانها لايبان عليها ذلك نهائيا

فقلت لها اني قد مارست الجنس مع سالب في مرة ما

فدعيني ارى زبرك وجسمك بالكامل

فخلعت الكيلوت

فرايت زبر وليس زبر طوله اقل من 10 سنتيمترات وعرضه لايتجاوز السنتيمترين او سنتيمترين ونصف

اصغر من زبر كرستين

اما طيزها فلحد الان لم اشاهد طيز لست او ولد يضاهي جمال طيزها

فقلت لها لنجرب ممارست الجنس معا وارجو ان تمتعيني

قالت جيد وسامتعك كما لم تمتعك سيدة قبلي

فبدانا بمص شفايف بعض ومصصت لسانها الاحلى من العسل

وبدات تنزل على زبري لتمصه وتلحسه وتلحس بيوضي حتى هجت عليها

فنامت على جنبها ونمت خلفها فاخذت زبري وادخلته في طيزها وبدات هي تتحرك وبدا زبري يدخل ويخرج من طيزها حتى قذفت لبني في طيزها

فاستدارت علي وبعد ان مصمصت شفتي ولساني سالتني هل استمتعت

قلت لها لم استمتع بحياتي بمثل هذه النيكة من قبل

فارتاحت كثيرا ورجعنا نقبل بعض ونمص السنة بعض حتى وقف زبري ثانية واحسست بزبرها على زبري واقف ايضا

فقالت اتريد ان تنيكني مرة اخرى فقلت لها اكيد

فاستدارت واعطتني ظهرها ومسكت زبري وادخلته في طيزها وبدات بالتحرك مرة اخرى فمددت يدي ومسكت زبرها وبدات العب لها فيه فهاجت جدا وبدات ترجع الى اقصى حد ليدخل زبري كله فيهاوبدات ازيد سرعة حركة يدي بزبرها الى ان قذفنا لبننا مع بعض فغرق لبني طيزها واغرق لبنها الفراش

استدارت الى جهتي ومصمصت لساني وشفتي وسالتني هل استمتعت فقلت لها اكيد وجدا ولكني ارجو ان تكوني انت ايضا قد استمتعت فقالت احلى حاجة استمتع بها لما يكون الزبر في طيزي واقذف لبني فمتعتي لايتصورها العقل

ذهبنا الى الحمام وتحممنا

ثم شربنا كاسا اخر من النبيذ

فقالت هل البس ملابسي لاذهب ؟؟؟

فقلت لها اين تذهبين

قالت الى شقتي

قلت لها الا تعجبك هذه الشقة

قالت بلا ولكنها شقتك

قلت لها من الآن هي شقتنا وهيا بنا نذهب الى شقتك لناتي باغراضك لتعيشي معي كزوجتي

فقفزت من الفرح وحضنتني وبدات بتقبيلي ومص لساني وشفتي من جديد

فقلت لها كافي لنذهب وناتي باغراضك والا سوف انيكك ثانية وبعدها لن نقدر على الذهاب الى شقتك

اتينا باغراضها الى شقتي

وعاشت معي كزوجتي وكان طبخها جميل

وعشنا كزوجين

بعد فترة رايت انها لا تستمتع كما كانت في البدايه

فقلت لربما هي زهقت من ان ياتي لبنها في يدي

ففي احد الليالي وبعد ان نامت على بطنها واخذت انيكها

قلبتها على ظهرها وفتحت ساقيها وادخلت زبري في طيزها وبدات العب لها بزبرها حتى اقتربت ان تقذف على بطني

فتوقفت وقلت لها اراك غير مستمتعه جيدا فقالت لا لا انا مستمتعة جدا

فنمت على ظهري وجائت لتجلس على زيري

فمسكتها واخذتها الي وبدات امص شفتها ولسانها وبزها

واخذت زبرها ووضعته بين افخاذي على بيضاتي وقلت لها تحركي كانك تنيكيني واقذفي لبنك بين افخاذي

لم تصدق ما قلت لها فبدات بالتحرك حتى اتت شهوتها وقذفت لبنها بين افخاذي وصرخت من المتعة وضلت حاضنتني وبدات تبوس وتلحس كل جسمي من شهوتها وفرحتها وقالت انا مستعدة لاكون خادمة لك طول عمري

استمرينا على هذا الحال

انا انيكها بكل الاشكال وهي تفرغ شهوتها بين افخاذي ومستمتعين بذلك

في ليلة ما بعد ذلك بعد ان استمتعنا مع بعض وذهبنا الى الحمام واغتسلنا ذهبنا الى الفراش لننام فاعطتنس ظهرها لاحضنها وننام كالعاده ولكني ولا ادري لماذا اعطيتها ظهري فحضنتني هي ونمنا ذلك اليوم ولكني احسست بزبرها على طيزي وبين فلقتي طيزي لم اعر الامراي اهمية

في اليوم الثاني وكذلك بعد ان تمتعنا ببعض واخذنا شور وجئنا لننام قالت لي اريد ان انام كما البيارحة احضنك انا وانام

فقلت لها اللي يرحك

فاعطيتها ظهري وحضنتني ولكن بقوة فاحسست بزبرها بين فلقتي طيزي وبدات تحك زبرها بين فلقتي طيزي وكانها تنيكني سوفت

فقلت لها ايعجبك هذا

قالت نعم وبجنون ولكني كنت اخاف ان اقول لك هذا

فقلت لها لماذا الم نتفق على الصراحة في كل امورنا فانت زوجتي ولكي علي حق ان امتعك كما استمتع انا وقد قلت لكي هذا من قبل

فتاسفت لي

فقلت لها لا عليكي تعالي وستمتعي بطيزي واقذفي لبنك على طيزي

لم تصدق ما سمعت فحضنتني بشده وبدات تنيكني سوفت ولكن من شدة حضنها لي احسست بان قسم من لبنها دخل في خرمي

هجت عليها جدا ونكتها كاني لم انيكها ذلك اليوم وقذفت فيها كمية كبيرة جدا من اللبن حتى خرج من خرمها

فضحكت وقالت نيكتك هذه ليست كما السابق هذه اول مره احس بك انك مستمتع جدا حتى لبنك كان غزير جدا

فضحكت وقلت لها هذا لبني ولبنك الذي دخل في طيزي قذفته كله في طيزكي

بقينا على هذا الحال ليس طويلا فقد بدات طيزي تشتاق لزبرها

وفي احد الليالي وبينما زبرها على خرمي مسكت زبرها بيدي ودهنته وادخلت راس زبرها في خرمي وقلت لها بالراحه ولا تدخليه كله دعي خرمي تتعود عليه كي لايؤذيني فاخذت تنيكني على مهلها الى ان قذفت كل بنها في خرمي فاخذت بالصراخ من شدة النشوة وقمت بقلبها على بطنها وادخلت زبري فيها وفضلت انيكها حتى قذفت فيها مرتين بدون ان اخرج زبري من خرمها

فاستمتعنا ببعض تلك الليله اقصى متعه

وبقينا على هذا الحال ننيك بعض ونقذف لبننا في خرم بعض مستمتعين اقصى متعة

بعد ما كنا مستمتعين بالتبادل ما بيننا

قال لي زوجتي ( الشيميل فقد اصبحت كزوجة لي) اريد ان نستمتع اكثر

قلت لها وكيف قالت لا شان لك سافاجئك بعد كم يوم

رجعت من التدريب يوم الجمعه وكنت متحضر لاستمتع يومين بالنيك

وجدت واحدة مع زوجتي سالتها من هذه

قالت صاحبتي ولم اسال اكثر من ذلك

وبعد الترحيب بها وترحيبها بي عرفت انها شيميل واتت بها زوجتي لتشاركنا الفراش

ولكنها لم تكن بجمال زوجتي ولكن كان طيزها اكبر من طيز زوجتي

ذهبنا معا بعد ان شربنا النبيذ الى غرفة النوم

وابتدات اقبل زوجتي وهي تقبلني

وبدانا نخلع ملابسنا وكذلك صاحبتها

وكان جسمها جميل وطيزها اكبر من طيز زوجتي وزبرها اكبر بقليل من زبر زوجتي

بعد ان اصبحنا ملط كلنا

دخلنا السرير وبدانا بتقبيل بعض وكنت وسطهم اقبل هذه وهذه ومستمتع جدا

فادارت لي صاحبة زوجتي ظهرها ومسكت زوجتي زبري ووضعته على خرم صاحبتها

وبدات انيك بصاحبتها

فوضعت زوجتي زبرها في خرمي

وابتدات ارزع في صاحبتها وزبري يدخل ويخرج من خرمها

وزبر زوجتي يدخل ويخرج من خرمي

الى ان قذفنا لبننا في اخرام بعض

ارتحنا قليلا

فعملت زوجتي وصاحبتها وضع 69 وكانت زوجتي فوق صاحبتها

فاخذت صاحبتها زبري ومصته ووضعته في خرم زوجتي

وهي تمص زبر زوجتي

وبدات انيك زوجتي الى ان قذفت لبني في خرمها وقذفت هي في فم صاحبتها

ارتحنا قليلا وتبادلنا القبل لنستريح قليلا

فمسكت زوجتي زبري وبدات ترضعه وقلبتني لاكون فوقها

فقامت صاحبتها ودهنت زبرها

واخذت تدخله في خرمي ببطيء شديد حتى دخل كله في خرمي

وابتدانا ننيك بعض

حتى قذفنا لبننا

انا اخرجت زبري من فم زوجتي وقذفت على بزازها

وصاحبتها ملات خرمي بلبنها

فكانت متعه ما بعدها متعه

واتفقنا ان نكررها

فكان الاتفاق ان نكررها مرة اسبوعيا كل جمعه ونبقا يومين في نيك جماعي

وتكررت لقاءاتنا كل اسبوع

نقضي يومان من النيك الجماعي في قمة المتعة

في احد الايام قلت لزوجتي لقد جربنا مع الشيميل

ما رأيك نجرب مع سيده ونرى هل المتعه اقل ام اكثر

فقالت لا عليك سآتيك بشرموطه واتفق معها على كل شيء

اتيت يوم الجمعة بعد التدريب

ووجدت سيده اربعينيه جميله في الشقه مع زوجتي

جلسنا سويا وتعرفت عليها

وبعد ان شربنا النبيذ

جائت الشرموطه وجلست في حضني

واخذت اقبلها وزوجتي ايضا

وبدئنا خلع ملابسنا حتى اصبحنا ملط

فنمت على ظهري واتت ونامت فوقي وادخلت زبري في كسها

واتت زوجتي من خلفها ووضعت زبرها في خرم الشرموطه

ونكناها نحن الاثنين معا حتى قذفت لبني في كسها في الكوندم

فقلت لها تعالي نتبادل فتنامي فوق زوجتي وانا انيك طيزك

فنامت زوجتي على ظهرها

واتت الشرموطه ونامت فوقها وادخلت زير زوجتي في كسها

وقامت تضحك

فقلت لها لم الضحك

فقالت لان زبر زوجتك صغير وضاع في كسي الواسع

غضبت منها وقلت لها انزلي

والبسي ثيابك بغضب

لا اسمح لكي ان تضحكي على زبر زوجتي الجميل

الذي يريح طيزي

ولكن قبل ات تلبسي ثيابك

تعالي ونامي على ظهرك

ونمت فوقها بوضع 69 وبدات تمص زبري

فقلت لزوجتي تعالي نيكيني وريحي طيزي بزبرك الروعه

وفتحت طيزي لها وقلت لها ادخلي زبرك كله في طيزي ومتعيني

فاخذت تنيطني وانا اتاوه من المتعة

حتى قذفت لبنها في طيزي

فقلت للشرموطه قومي والبسي ثيابك

هل رايت المتعه التي امتعتني بها زوجتي

وقلت لزوجتي اجلسي على الكنبه

فاتيت وجلست على زبرها ودخل كله في خرمي

واخذت اتنطط عليه

ونتاوه نحن الاثنان

وقلت للشرموطه هذا الزبر الذي كنت تضحكين منه

انه افضل دواء لطيزي وافضل متعة لي

ذهبت الشرموطه بعد ان اخذت حسابها

ومسكتني زوجتي واخذت تقبلني بجنون

وتقول لم اكن احلم بزوج مثلك

وفضلنا ننيك بعض من دون ان ناتي باحد معنا

الى ان جاء موعد رحيلي ورجوعي الى بلدي فودعنا بعض باحلى ليلة لم ننم فيها للصبح لاادري كم مرة قذفت بها ولا ادري كم مرة قذفت بي

هذه كانت احلى تقريبا سنتين جنسيتين لي في حياتي لم استمتع مثلها ولن استمتع مثلها



الجزء السابع والأخير

حبيبي جاسم

كلنا يتذكر ايام الحصار على العراق

حيث كانت المرتبات لاتكفي وعشنا في شضف من العيش

ولكي اقدر ان اعيل عائلتي فكرت في ان اجد عملا اضافيا

وكانت لدي سيارة صحيح قديمة ولكنها كانت تعمل بشكل جيد

فقمت بالعمل عليها بعد العصر كتكسي

فكنت دائما بعد العصر اخرج بسيارتي الى الشارع

وكان الكل يعلم ان الموضفين يعملون على سياراتهم كتكسي

فكان عادي جدا ان يؤشر لي احدهم ويتعامل معي على الاجرة

ويركب معي او لايعجبني المكان او هو لاتعجبه الاجرة

وهكذا دواليك

كنت اغلب الايام أأخذ زوجتي الى بيت اختها هي واولادي

فقد كانت تحب اختها جدا وكذلك اولادي يحبون اولاد خالتهم ويرتاحون جدا عندما أأخذهم هناك وارجع اليهم في آخر الليل وارجعهم الى البيت

وكنا معتادين ذلك

في احد الايام وقبل ان ارجع اليهم بقليل

اشار لي ولد شاب في العشرينات من عمره

وكان عمري حينها 35 سنه

وطلب مني الذهاب الى منطقه قريبه من بيتي

فطلبت منه سعرا اقل من المعتاد فركب فورا

وعندما ركب شاهدت جمال وجهه وجسمه فاخذني الحانان فورا الى اللواط وكان هو ايضا شكله ولبسه يدل على انه سالب

كان عندي مشكلة في فيتيس (كير بوكس) السيارة فقد كان يصدر اصوات مزعجه من اكرته لذلك كنت مضطرا لامساك اكرته طول الوقت

رايته ينظر الى يدي وكانه يضن اني اريد ان امسك فخذه

فقرب فخذه من يدي

سالته عن اسمه فقال جاسم

فلم اتاخر في ان اضع يدي على فخذه وتركت اصوات الفيتيس المزعجه وكانني لا اسمع شيئا منها

ومددت يدي الى طيزه فقام ليدع يدي تحت طيزه

ومد يده الى زبري وكنت لابسا جلابيه

فرفع الجلابيه ومد يده من تحت الكيلوت الى زبري

واخذ يلعب به

فقلت له ايعجبك ان تاتي معي الى البيت

فقال اهو خالي قلت له نعم فزوجتي واولادي في بيت خالتهم

فوافق فاخذته الى البيت

وقرح ان بيتي في منطقة قريبه على بيتهم

دخلنا البيت

فمسكته واخذت اقبله من وجنتيه ومن فمه

وبدئنا نمص شفايف بعض

واخذت اقلعه ملابسه وقلعنا ملابسنا كلها

فشاهدت جسما جميلا جدا املسا كانه فتاة صغيرة

ومسكت زبره فكان متوسط الطول والعرض

بطول زبري تقريبا ولكن زبري اعرض منه

وبدانا نلعب بازبار بعض

ونحك ازبار بعض باحلى سنفونية ازبار

فنيمته على السرير على ظهره ونمت فوقه وزبري على زبره

وبدات المص شفايفه

ونزلت على بزازه مصا وعضا

واراد مني ان امص زبره لكني رفضت وقلت له انا لا احب مص الزبر ولا احب من احد ان يمص زبري

فقلبني على ظهري واخذ يمص ويعض بزازي حتى هجت جدا

فطلبت منه ان ينام على جنبه

ونمت وراءه واخذت بعض الزيت وزيت زبري وطيزه

واخذت ادخل زبري في خرمه ببطىء شديد

والعب له بزبره فقام بالرجوع علي لكي يدخل زبري كله في خرمه

وبدات انيك في خرمه الى ان قذفت لبني في خرمه

فقلت له هل ستقذف لبنك قال نعم عن قريب

فقلت له تعال خلفي وضع زبرك بين فلقاتي ونيكني سوفت

لم يصدق ما يسمع وجاء فورا

اراد ان يدخل زبره في خرمي فقلت له لا لااستطيع لاني عامل عملية البواسير واخاف ان ينجرح خرمي

فوضع زبره بين فخاذي واخذ ينيكني سوفت الى ان اراد ان يقذف

فمسكت زبره ووضعته على خرمي

فدخل نصف لبنه في خرمي والباقي بين فخاذي

فاخذ يصرخ من اللذه وانا كذلك

فقلبته على ظهره وادخلت زبري في خرمه فدخل بسرعه

واخذت انيكه وامص شفايفه

والعب بزبره الى ان يقذف فقلت له انتظر قليلا

وعندما اردت ان اقذف لبني وضعت زبري على زبره

واخذنا ننيك بعض بين افخاذنا حتى قذفنا لبننا على بعض

وصارت اجسامنا كلها لبن واخذنا ندعك اللبن على اجسامنا ونضحك

فتحممنا واوصلته الى بيته

وتواعدنا ان اراه بعد ثلاثة ايام قرب بيته ولكن في المغرب لنقضي وقتا اكبر معا

ذهبت اليه في الموعد المحدد ورايته ينتظرني

فاعتذرت منه على التاخر ولكنه قال لاتشغل بالك فاني لتيت مبكرا

صعد جنبي في السياره وقبلته على خده امام الناس

وذهبنا فورا الى البيت

وبدئنا نمص شفايف بعض وننزع هدومنا حتى كنا عرايا تماما

وكما امره السابقه نيمته على جنبه

وادخلت زبري في طيزه

وابتدات انيكه من خرمه والعب له بزبره

وكان يريد ان يقذف فعصرت له زبره كي لا يقذف

ودرت له جسمي واخذت زبره ووضعته على خرمي

وبدا كانه يريد ان يدخله في خرمي ولكني كنت ماسكا زبره بيدي

وضل ينيكني سوفت الى ان قذف لبنه ولكن هذه المره دخل كل لبنه في خرمي

فهجت عليه وقلبته على بطنه واخذت انيك خرمه الى ان قذفت لبني في خرمه وكان لبنا غزيرا فقلت له هذا لبني ولبنك

قمت عنه فوجدت بعض النجاسه على زبري

فقلت له لم لم تتحمم قبل ان تاتي الي فقال استعجلت انا اسف

فاخذته الى الحمام وتححما مع بعض وقلت له نظف خرمك وتعال

فانتظرته على السرير

جاء ونام فوقي واخذنا نقبل بعض ونمص شفايف بعض

ونزل يمص بزازي ويعضها

وطلب مني ان يمص زبري فقلت له تعال مصه

فاخذ يمصه ويلعب به واخذ يلحس خصوتي

ثم فتح فخاذي واخذ يلحس خرمي حتى هجنا على بعض

ففتحت فخاذي ومسكت زبره على خرمي

واخذ ينيكني ولكن سمحت له ان يدخل جزء من راس زبره في خرمي وبدا يدخله ويخرجه في خرمي حتى قذف كل لبنه في خرمي

فقلبته على بطنه وادخلت زبري في خرمه وقمت بنيك خرمه

ثم طلبت منه ان ياخذ وضع الدوكي وزبري فيه

وقمت معه ولم اخرج زبري من خرمه

وقمت بنيك خرمه الى ان قذفت لبني فيه

فنيمته على بطنه ولم اخرج زبري منه

فقال اتريد ان تنيكني مرة اخرى فقلت له اكيد وهل استطيع ان اشبع منك

فقمت بادخال واخراج زبري في خرمه الى ان قذفت فيه للمرة الثالثة

قمنا الى الحمام وتحممنا

واوصلته الى بيتهم وتواعدنا ان نلتقي بعد اسبوع في نفس الموعد والمكان

ذهبت اليه حسب الموعد

فرايت معه شابا اخر بعمره وجائوا الي معا

فقلت له من هذا قال صاحبي وقد كلمته عنك واراد ان ياتي معي يشاركنا الفراش فقلت له ولكني لا احب ان يشاركني احد فيك فقال اننا سننيكه معا

ذهبنا الى البيت فطلبت منهم ان يخلعوا ملابسهم ويذهبو الى الحمام ليستحموا وينضفوا خرامهم فذهبوا واتوا ونامو من حولي فكنت نائما وسطهم جاسم حبيبي عن يمني وعدي صاحبه عن يساري

فاخذت اقبل جاسم وامص شفايفه

فجاء عدي واخذ مكانه على صدري واخذ يمص شفايفي ولساني

فطلبت منه ان ينام على بطني ويضع زبري بين فخاذه وزبره على بطني وطلبت من جاسم ان ينيكه من خرمه

فجاء جاسم ووضع زبره في خرم عدي واخذ ينيكه وهو ينيكه ويحركه فكان زبري يبتحرك بين فخاذ عدي وزبره يتحرك على بطني

حتى قذف عدي لبنه على بطني فقال هذا من لذة زبر جاسم في خرمي لم استحمل وقذفت سريعا

فقذف جاسم في خرمه

فقلت لجاسم تعال واقعد على زبري وتنطط عليه

فاخذ بالتنطط على زبري حتى قذفت لبني في خرمه

ارتحنا قليلا

ونيمت عدي على جنبه وادخلت زبري في خرمه وبدات انيكه

فجاء جاسم من ورائي ووضع زبره على خرمي يريد ان يدخله

فمسكت زبره وادخلت جزء بسيط من راس زبره في خرمي وكنت انيك عدي وجاسم ينيكني

حتى قذف جاسم في خرمي كل لبنه

فقلبت عدي على بطنه واخذت انيكه بقوة

حتى قذفت لبني في خرمه وكان لبنا كثيرا

فقال ما هذا اللبن الكثير فقلت له هذا لبني ولبن جاسم الذي دخل خرمي

فطلب مني ان يقذف لبه في خرمي

فقلت لجاسم اتسمح له بذلك فقال نعم

اريد ان اراه ينيكك وانا العب بزبري حتى اقذف عليكم

فجا عدي خلفي ومسكت زبره بيدي

وادخلت جزء من راس زبره في خرمي وبدا ينيكني

وجاسم ينظر الينا ويلعب بزبره

ثم قام على عدي ووضع زبره في فمه واخذ يمصه له

حتى قذف في فمه

واكمل عدي نياكتي حتى قذف لبنه في خرمي

فقمت له ونيمته على ظهره وادخلت زبري في خرمه

وفضلت انيك فيه

وامص شفايف ولسان جاسم

حتى قذفت لني في خرمه

قمنا وتحممنا

واخذتهم الى نفس المكان الذي رايتهم فيه

واثناء ذلك طلب مني جاسم

ان ينيكني ويدخل زبره في خرمي

فاعتذرت منه وقلت له لقد قلت لك اني عامل عملية البواسير واخاف ان ينجرح خرمي واعيد العمليه

فاصر على طلبه

فقلت له ان انت تصر على ذلك فانا اسف

لن نلتقي مرة اخرى

فقال فليكن

فسلمت عليهم وقبلتهم وقلت لهم هذا اخر لقاء لنا

حتى ان عدي انب جاسم كثيرا وقال له كيف تترك مثل هذا الحبيب ولكنه اصر على رأيه

حتى ان عدي طلب ان يكون معي بدلا عنه

فلم اوافق على ذلك

وهذا كان اخر لقاء لي مع حبيبي جاسم

تمت
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى أسفل