واقعية هبة من الاحتشام للعهر (1 مشاهد)

ج

جدو سامى 🕊️ 𓁈

عنتيل زائر
غير متصل
هبة من الاحتشام للعهر



في البداية دي اول قصة اكتبها في حياتي احب اقلكم ان القصة حقيقيه حصلت معايا بكل تفاصيلها بالإضافة الي بعض الإضافات لجعل القصة اكثر اثارة



ابطال القصة:

انا: اسمي هبة عندي 19 سنة ادرس في الجامعة بزازي متوسطه ومشدوده حلماتي مدوره شبه حبة الكريز ، جسمي كرفي طيزي كبيره ومربربه ومرفوعه ومدوره وملبن ونازله فخادي طريه وملفوفه مقلوظه كده

هالة: دي تكون امي عمرها 44 سنة ما تشتغل لان بابا ترك لنا مال كثير قبل مايموت قصيره طولها حوالي 165 سم جسم بلدي وسكسي بزازها كبيره وحلماتها تهبل عندها بطن صغيره مسحوبه ع كسها الوردي المنفوخ شبه الاسفنج وطيزها عريضه حبه ولكنها ملبن ومدوره

ياسمين: دي جارتي اكبر مني ب3 سنوات يعني 22 سنة تدرس في نفس جامعتياطول مني جسمها عود بطل بزازها متوسطه الحجم ومدلدله كسها بني وشفراته كبيره وطيزها مش كبيره ولكنها مشدوده لانها جسمها رياضي

نجلاء: ام ياسمين اكبر من امي ب 3 سنوات يعني عمرها 47 بتبان في الثلاثينات قصيره وجسم بلدي اصيل بزازها كبيره ومدلدله وكسها منفوخ وطيزها عريضه اوي وكبيره تهبل اي فحل

محمد: اكبر مني ب 7سنوات يعني عمره 26 يشتغل في شركة بابا وصارت باسمه بعد ما مات طويل طوله حوالي 188سم كتفه عريض ومعضل من بتوع السكس باكس ضهره V شيب وسيم عنده دقن



باقي الشخصيات ثانوية راح نتعرف عليهم في القصة

الجزء الاول:



انا عندي جارة زي امي هي اللي مربياني وتعتبرني زي بنتها وعندها بنت تربينا مع بعض هي اكبر مني ب 3 سنوات وانا وياسمين بنبقى مع بعض مدة طويلة في اوضتها او في اوضتي. انا ببدا القصة في اوضتي لما كان الجو حر اوي دخلت علينا ماما لاوضتي وقالت:



ماما: يابنات انتم مش حرانين ولا ايه؟ وليه مقفلين على نفسكم مش بتحبو التهويه ولا ايه؟



انا(هبة): ماما الجو حر كثييير بس احنا منقدرش نسيب الباب مفتوح عايزه انا وياسمين نحكي براحتنا



ماما: ماشي يا حبيبتي على راحتكم بس عندي نصيحة انتم حبايب صح؟



ياسمين : صح...



ماما: ليه متقلعوش هدومكم وبتبقوا بالبرا وكلوت؟ انتم عادي بتتكشفو على بعض انتم زي الانتيمات



(ياسمين حسيتها حبت الموضوع بس ما تكلمت)



انا: بس ماما عيب نشوف بعض كده



ماما: انتو مش قالعين ملط حبيبتي لا تنسي انتو لابسين الاندر ودا عادي. انا في سنك لما تجي انتيمتي للبيت بنبقى قاعدن كده ملط دي عادي حبيبتي البنات عادي بتتكشف على بعض



انا: لو ياسمين موافقة انا موافقة



ياسمين: انا موافقة



بعد ما ماما راحت وقفلت الباب قلعنا هدومنا وبقينا بالاندر والبرا بس. بعد شوي ونحنا بنلعب وبنضحك فوق سريري حطت ياسمين ايدها فوق كتفي وقالت



ياسمين: هبة الجو حر كثير والندر بتلعب قماشته زي الزفت مسببلي حك على جلدي. بليز علشان خاطري نسمع كلام امك وبنبقى ملط



انا: مستحيل!! عيب اشوفك عارية ملط



ياسمين: بليز اسمعي كلامي وكلام امك. مسمعتهاش قالت كانت بتبقى ملط قدام صاحباتها؟ الموضوع عادي البنات عادي بيشوفو بعض



انا: بس انتي كده هتشوفي كسي



ياسمين: حبيبتي عادي انتي كمان هتشوفي كسي برده



كلام ياسمين اقنعني وسبتها تقلع البرا بتاعها وكلوتها وانا قلعت زيها ياسمين وهي وجها امام بزازي قالت:انت عندك بزاز تجنن لو كنت حبيبك كنت اكلتهم وقطعتهم انا ضحكت ضحكة خفيفة ورجعنا نلعب ودردشات البنات العادية.



بعد ما راحت ياسمين لبيتها، رحت لماما وسالتها:



انا: ماما احكيلي انتى لما كنتي انتى وصديقتك تكونو ملط ماكانتش بتعملك اي حاجه عيب؟



ماما: مش فاهمه يعني ايه حاجات عيب



انا: مثلا بتحط يدها على فخادك



ماما: بتسمي لما حد يحط يده على فخادك عيب؟؟ حبيبتي انا كنت اضرب انتيمتي على فخادها وهي كانت بتشد بزي ودا عادي يا بنتي انتو بنات مش هيحصل حاجه يعني



رحت لغرفتي وقلعت بقيت بكلوت وبرا بس واستلقيت على سريري وكلام امي في ذهني وافكر واسال دا عيب ا و لا وبقيت على الحال دة لغايه ما نمت وفقت على صوت ماما بتصحيني



ماما: اصحي يا هيبو ياحبيبتي يالا علشان تروحي المدرسه



انا: حاضر يا ماما سيبيني انام شويه بس



ماما: تصحي ولا اقلعك كلوتك واضربك على طيزك اصحي يا زفتة



انا: صحيت يا ماما قومت



ماما: اه انت نجوتي من ضربي



لبست ثيابي للمدرسة (لبست اندر اسود وبرا احمر مكبر ومحلي شكل بزازي ولبست هدوم المدرسه العاديه بس التي شيرت مبينه بزازي كبيره اوي بسبب البرا) ورحت للمطبخ افطر لقيت ماما بتتخانق مع محمد اخويا



ماما: ليه مبقتش تبات في البيت بقيت تشتغل نهار وليل ؟ يابني براحة على جسمك



محمد: ماما انا باشتغل وبابات في الشركة يا ماما في مكتبي فيه كنبه مريحة انام عليها



ماما: يا بني صحتك اهم من وسخ الدنيا(الفلوس)



محمد: طيب يا ماما اوعدك مش هرهق نفسي تاني



ماما: ماشي يا حبيبي **** يوفقك بس خد اختك في ايديك للجامعة



محمد: اوكه يا ماما بس هي ترجع بنفسها



انا: ماشي يا راجل البيت



في المدرسة



حضرت حصة الرياضيات كانت زي الخرا، بعد ما خلصت خرج مستر الرياضيات ودخل مستر الفيزياء وكان باين عليه متعصب



مستر الفيزياء: قومي يا هبة حلي المعادلة دي



كانت المعادلة صعبة اوي كانه مستقصدني وعايزني اجاوب غلط وانا جاوبت غلط راح زعق فيا وقالي تعالي انا رحت وجاب عصايه من عند مكتبه وضربني على يدي



رجعت لمكاني وانا ادعك ايدي من الوجع بعد ما حصة انتهت زملائي نزلو



مستر الفيزياء: هبة تعالي لا تروحي



انا: (يادي القرف) حاضر يا استاذ



مستر الفيزياء: يابنتي انتي كويسه وشاطره بس محتاجه تركزي شويه ليش ما جاوبتي على معادلة سهلة



انا: بس يا مستر المعادلة صعبة



مستر الفيزياء : (بيكتبلي معادلات احلها واجب للحصة القادمة وكل شويه يخبط كوعه على بزازي) هذه معادلات انتى لازم تحليها ولا تدخلي حصتي بدونهم



انا: (انا متوترة مش عارفة اشتكي واتكلم يطردوني من المدرسة ولو اشتكيت الناس محدش هيصدقني لانه راجل محترم في نظرهم) حاضر يا مستر



مستر الفيزياء: (بيحك بزازي وضربني بكوعه وهو فاكر اني ساكتة يعني مش ممانعة) لو غلطي ومحلتيش المعادلات صح هضربك على طيزك الكبيرة دي بالعصايه (حط يده على طيزي )



انا مقدرتش اني اقول اي حاجه غير امرك يا استاذ



ورحت الفسحة وجدت ياسمين حكيتلها على استاذي الفيزياء واللي عمله فيا بقت ياسمين تضحك وقالت



ياسمين: ههه مستر الفيزياء مصطفى دا اوسخ استاذ ممكن تدرسي عنده مرة انا درست عنده ضرب بنات عادي



انا: بس هو راح يضربني بعصى في طيزي في الحصة الجاية



ياسمين: حبيبتي متخفيش عمره ما هيعمل كده هو بيخوفك بس عشان تحلي واجبك



و روحت انا البيت و وعدت ياسمين اني هروح عندها البيت في بليل.....



الجزء الثاني:



بعد ما وقفنا في الجزء الاول لما رحت لبيت جارتي ياسمين...



خبطت على باب بيت ياسمين وفتحت امها(كانت لابسه قميص نوم احمر لفوق الركبه وبزازها طالعه منه ومبين فلقات طيزها وراسم كسها



هبه: ايه الجمال والحلاوه دي دا انتي طلعتي كنز مدفون



ام ياسمين: بس يابت عيب الكلام دا



دخلت لغرفة ياسمين وقلعنا ملط عايزين نذاكر ونحل الواجب هي اكبر مني قولتلها تساعدني.



بس المعادلات اعجازية قاعدنا فيها كتير ( ياسمين طول القاعده مركزه ع بزازي وطيزي وبتقولي انو جسدي بجنن)



هبه: ايوه جسدي بجنن ولسه هحلو



ام ياسمين : اكتر من كده؟ (وراحت ماسكه بزازي وقرصتني من الحلمه )



بعد شويه هي سابتني خرجت للحمام وانا عطشت رحت للمطبخ اشرب عديت على غرفة ام ياسمين



طنط نجلاء دي في طريقي للمطبخ لقيتها ملط بتغير هدومها انا خبيت وجهي على طول و انا خارجة شدتني من ايدي قاتلي:



نجلاء:هبة حبيبتي انتى ليه بتخبي وشك ،عادي يا بنتي ولا فيه اي مشكلة اقعدي ع راحتك



بس قوليلي ايه رايك في طيزي وجسمي



هبه: انتي حلوه اووي وجسمك مفيش اجمل من كده



نجلاء: ايه اللي عجبك فيه



هبه: بزازك جميله اوي ياطنط وحلماتك شكلها مغري



وطيزك كبيره ومثيره اوي



نجلاء :تحبي تمسكي طيزي



انا:بس يا طنط نجلاء انتى زي امي مقدرش اعمل كده



نجلاء: براحتك بس انتي الخسرانه وعضت شفايفها



خرجت من الاوضه وقعدنا نتكلم في الدراسه وان الامتحان كتير وتعب منها وعايزه اخلص واخد الاجازه.



قالت هقوم اعمل حاجه نشربها



وهي قايمه كان التليفون ف ايديها وقع ع الارض



راحت موطيه تجيبه وكسها بان منه اووف ع الجمال



كان كسها منفوخ وشكله سكسي نيك ونضيف وكان ناعم اوي وفضلت موطيه يجي نص دقيقه كده ولما قامت بصتلي وضحكت



بعد شويه جت ياسمين سلمنا ع بعض واحنا ملط(احنا الثلاثة ملط الان)



وقالت ام ياسمين:



نجلاء : في ايه يا هيبو ليه متفاجاة دي بنتي ياسمين دي



طالعه حلوه زيي وبتضحك



اضافت ام ياسمين: انتي وامك هاله مش بتقعدوا ملط؟



انا: انا وماما بنقعد بهدوم قصيره و مريحة زي اي بنت وامها.



نجلاء:هيبو حبيبتي هقول لامك انها تقعد ملط قدامك المهم انتي موافقة



(هبه: اه عادي موافقه



ام ياسمين: شوفي حتي ياسمين بتيجي تقلع ملط وتقعد عادي انتوا ازاي مش بتقعدوا كده



هبه:عادي تعود بس ولكن انا بحب اقعد ملط ف اوضتي



نجلاء:تعالي نقعد مع بعض جوه ملط كلنا



ياسمين وطنط نجلاء طول ما احنا قاعدين بيبصو ع جسمي ومركزين معايا اووي وباين عليهم بداو يهيجو عليا وبصوا لبعض وضحكوا



طنط نجلاء مسكت بزازها وقعدت تفرك فيه كده و ياسمين قاعده بتضحك وبتقولها مالك هجتي ولا ايه



نجلاء: اه تعبانه اووي



ياسمين: امسكي نفسك مش كده وبتضحك



وانا قاعده معاهم وبدات اهيج و وشي يحمر



هنعرف اللي حصل الجزء الجاي



ههه امزح امزح



راحت ياسمين علي نجلاء امها وقعدت تحت رجلها وبتلحس صوابع رجلها وامها بتقولها الحسي عدل ياكلبه وضربتها بالقلم



ياسمين: حاضر يا ستي



نجلاء:تعالي يا كلبه الحسي كسمك



انا هنا اتفاجئت وكنت مستغربه اوي ياسمين طلعت كلبه عند امها وبتلحسلها كسها كمان



ياسمين : عيوني انا هاكل كسك اكل يا ستي



نجلاء نامت علي ضهرها ع السرير وفاشخه رجلها وياسمين بين فخادها نزلت علي كسها تلحسه



وطلعت لسانها وخدت كسها ع لحسه واحده من تحت عند خرم طيزها لحد زنبورها علي مره واحده و لما وصلت عند زنبورها حطته بين شفايفها ونجلاء بتصووت اممم ااااح الحسي يا متناكه الحسي كمان



ياسمين قعدت تلعب في زنبور امها وتاكل في شفايف كسها وهي طبعا كسها يهبل منفوخ ومنتوف وبيلمع بسبب عسل كسها اللي بينقط



ياسمين لحست كس امها وناكت كسها بلسانها نجلاء قالتلها كفايه مش عايزه اجيب دلوقتي



انا قاعده علي السرير التاني بلعب في كسي اللي مموتني ومش قادره استحمل عايزه اقوم اترمي وسطهم اقولهم نيكوني بسرعه هموت



فاجأه لقيت نجلاء قامت وجابت من تحت السرير كرباج وزب صناعي طويل واسود انا شوفته بقيت هايجه اكتر



نجلا لياسمين: نامي ع بطنك ياشرموطه



ونزلت ضرب ع طيز ياسمين بالكرباج تلت مرات وانا هنا كنت مرعوبه



نامت نجلاء فوق بنتها ياسمين ومسكت بزازها تفعص فيها وترضعها ونزلت لحس في بزازها وجسمها لحد ما وصلت عند كسها



لحست كس ياسمين اللي كان مجنني شبه كس امها بس زنبور ياسمين اكبر شويه من نجلاء كان نفسي الحس كس ياسمين صحبتي وادوق عسلها



لاقيت نجلاء جابت الزبر الصناعي وبتفرش كس بنتها وبتقولها انا هعذبك انا هعذب كسك هموتك من الهيجان يا قحبه



ياسمين: اااااه انا قحبه انااا شرموطه امي انا متناااكه وعايزه اتناك افشخي كس بنتك يا نجلاء يا مومس افشخي كسي



وانا قاعده هموت من كتر الهيجان والاستغراب هم ازاي بيعملوا كده



نجلاء بدون اي مقدمات مسكت الزبر ودخلته كله في كس ياسمين



احاااا ايه دااا ياسمين طلعت مفتوحه ازاااي دي بتمشي ف الشارع باصه ف الارض وملهاش علاقه بحد



وانا كنت خلاص جبت اخري وكسي مليان عسل عايزه حد يلحسلي كده ويمتعني



واحنا في كامل متعتنا لاقينا الجرس بيرن طبعا قومت اتنفضت لبست وطلع ابو ياسمين وانا لبست هدومي بسرعة بدون اندر خدت نفسي ومشيت







بعد التعب من كثر الهيجان رحت للبيت على الساعة الساعه واحده بالليل خبطت على الباب لما فتحت امي ولاقيتها متعصبه وقالت:



ماما:يا وسخة انتي فين كل دا مستنياكي من العشا



انا: ماما وسعي خلقك محصلش حاجه كنت في بيت ياسمين بنحل الواجب



ماما: بس يا وسخة شوفي مش شايفه الساعه كام واحب ايه دا .



انا: معلش الواجب كان كتير وصعب



ماما: ماشي بس انتي نسيتي بكره عندنا سوق؟



انا: و**** حقك علي نسيت



ماما: ادخلي ادخلي روحي استحمي ونامي وبكره راح اصحيكي بدري



رحت استحمي (قلعت هدومي والكلوت كان مليان عسل من الهيجان فتحت الدش وقعدت ف البانيو واتخيل نجلاء بتنيكني بالزب الصناعي الاسود كان تخين وطويل اوي وسرحت وانا بلعب في كسي وبدعك في بزازي الاتنين واعصابي سايبه مسكت فرشه الشعر ومن ايدها وقعدت افرك في كسي واتخيل ان نجلاء بتنيكني



سمعت صوت حركه بره ركزت شويه حسيت ان في حد واقف وراه الباب بس طنشت وكملت لعب في نفسي لحد ما جبت كل عسلي بعد اكتر من تلت ساعه لعب في كسي



قومت استحميت وبعدها حطيت عليا الفوطه عديت من قدام اوضه اخويا محمد سمعت صوت عالي جاي من غرفة اخي قربت ودني من الباب سمعت اهات زي ما يكون واحده بتتناك بصيت من خرم الباب لاقيت اخويا قاعد قدام اللاب بيضرب عشرة بس منظر زبه هيجني (زب متوسط من كبير اوي لونه اسمر فاتح كده وشكل راسه تهبل وزبه مليان عروق شكله سكسي اوي وانا بحب الازبار اللي زي دي) ، من كثر هيجاني حطيت ايدي على كسي الفوطه وقعت مني وبقيت واقفه ملط قدام الباب وبقيت ايد ع كسي وبفرك فيه جامد ورجعت هجت اكتر من الاول والايد التانيه ع بزازي اللي قد الرمانه الكبيره وحلماتي واقفه من كتر الهيجان وبقيت ف عالم تاني وفاجاه لاقييت امي ورايا بتقولي هبه بتعملي اااايه ملط كده قلتلها محمد يا ماما زبره جنان اوي بصي قالتلى بتبصى على زبر اخوكى يا وسخة ولاقيت عينيها مركزة مع زبر محمد هى كمان وابتدا نفسها يعلى وتتنهد وانا انتهزت الفرصة ودخلت ايدى اقفش فى بزازها من تحت السوتيان اللى لابساه وماما قالتلى بتعملى ايه يا وسخة اححححححح وايدى التانية داخلة تحت اندرها وشغالة دعك فى شفايف كس ماما وزنبورها لحد ما جسمها اتنفض وجابت عسلها على ايدها رفعت صوابعى لبقى ومصيت ولحست عسل ماما وماما سحبتنى من ايدى على اوضتها وقالتلى دانا هنيكك الليلة وهفشح كسك بكسى يا لبوة
 
م

مولانا العاشق

عنتيل زائر
غير متصل
تسلم ايدك قصة جميلة
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل