ج
جدو سامى 🕊️ 𓁈
عنتيل زائر
غير متصل
اوتوبيس الغلابة سر عذابى
في يوم أتيت من العمل مجهدة جدا وألقيت السلام ع من ف المنزل وقلت لهم اتركوني ساعة من الزمن لكي استريح من المجهود طيلة اليوم وبدون نزع ملابسي جلست ع سريري واريحت ظهري وتذكرت ما حدث معي اليوم في المواصلات; وانا قادمة الي منزلي وشرد تفكيري فيمن يلمس يدي ومن يلمس جنبي ومن يلمس مؤخرتي ويغوص بها وسط سكون تام ولا احد يري ما يحدث من شدة الأزدحام في الأتوببس وبدون ان اشعر وضعت يدي ع كسي اتحسسة وتركت يدي تفعل ما تشاء لكي ينول كسي بعض من ما حدث اليوم ولا اعلم كيف فكرت في ذلك رغم الاحتكاك يحدث بعض الايام القليلة ولكن هذا اليوم فارق كبيرآ جدآ ولم ادري بنفسي غير بصوت امي تريد ان تطمئن ماذا بي وقلت لها شئ العمل كان كثيرآ اليوم وكنت مجهدة وعندما غفلت عيني قليلآ ارتحت كثيرآ فقالت امي افيقي الغداء جاهز من أجلك في الصالون واكلت وانتظرت مع اهلي بعض الوقت واستأذنت منهم للدخول للنوم لكي افيق في الصباح الباكر ونمت وعند استيقاظي; حسيت ببلل من تحتي تذكرت ما حدث في الاتوبيس ومن شدة تفكيري به حلمت به أيضآ أعتذر عن إطالة المقدمة ولكن ذلك من اجل المعرفة .............
ابطال القصة
ناهد : صاحبة القصة 26 عاما
سعيد : ابو ناهد 50عاما
جمالات : ام ناهد 47 سنه
سماح : الاخت الوحيدة لناهد وبعمر ال17 عام
سعد : 35 سنه
سامح : 27سنه
وبقيت الشخصيات سنعرفها من خلال القصة
الجزء الأول
هاي ازيكم عاملين ايه انا ناهد واكيد عرفتم الي حصل في المقدمة انا بنت ملتزمة جدآ من اسرة متوسطة جسمي مقارب لجسم نرمين الفقي كدة انما جسم ماما تقدروا تقولوا نرمين الفقي بعينها بابا راجل غلبان ع اد حالة وسماح مجنونة شوية مدلعنها علشان اخر العنقود انا بشتغل في مصنع ملابس 10 ساعات بمرتب كويس شوية وانا من الفلاحين قرية بسيطة كدة وصغيرة بروح الشغل في اتوبيس الصبح وباجي بردة في اتوبيس وانتم عارفين الصبح بيبقا عامل ازاي وبعد العصر عامل ازاي زحمه اخر حاجة في اليوم الموعود اياة كان عندي شغل جامد في المصنع ولسوء حظي بعد مخلصت شغلي وركبت الاتوبيس كان زحمة اوي ملقتش حد يقوم واقعد مكانة وبصراحة اتحرجت اقوم حد من مكانة والاتوبيس اتحرك والزحمة طبعا ذايدة وفي المطبات انتم عارفين ال بيحصل انا كنت مزنوقة بين 4 شباب ومكنتش عارفة اتحرك بدا الأمر عادي اول مطب لقيت ال حط ايدة ع ظهري لمواخذة يا انسة كان هيرمي جسمه عليا لمؤاخدة يا أنسة وجة مطب عالي لقيت نفسي مزنوقة وجسمي من ورا كلة اترمي ع الشاب وحسيت ببتاعه كان واقف جامد هيدخل في طيزي لولا العباية والبنطلون الجينز كان زمانه فتحني قولتلة اسفة مردش عليا لقيت الشباب باصولي وغمزوا لبعض وال ورايا قالي متقلقيش محدش شايف حاجة ننبسط كلنا ونتمتع لمسات وبس ولسه هشتمه لقيت حاجة بتغزني في ظهري زي السكينة كدة طلعت مطواة بصتلة بصت استعطاف مسئلش فيا وغمز لصاحبة ال قدامي لقيت نفسي برجع لورا وحط المطواة في جنبي وقالي سيبي نفسك يمتلقيهاش بصراحة انا خوفت قوي وقولت في نفسي مدال محدش هيضرني لقييت ال جنبي مسك ايدي وحطها ع بتاعه شديت ايدي رجعها تاني بس شدها المرادي جامد قولت ف عقل بالي متعه تفوت ولا حد يموت لقيت نفسي بحسس ع بتاعه وقالي مانتي ماشية حلو اهو اومال بتعاندي لية مكلمتش ولا قولت حاجة لقيت الي قدامي لف بجانبة وبقي عيني في عين ال جنبي مبقتش عارفة ايد مين وبتاع مين ومكنتش حاسة بنفسي الا لقيت الناس بتفوقني في اخر محطة وال بيديني اشرب وانا مش فاهمه حاجة خالص قولت ليهم في ايه حصل قالوا منعرفش لقيناكي وقعتي من طولك وغرقانه ماية عرفت بعد كدة اني عملتها ع نفسي من كتر الخوف زائد مية شهوتي ولقيت ست قعدتني جنبها; وقالتلي متزعليش يابنتي دول ولاد كلب ومحدش يقدر يعمل معاهم حاجة بصتلها باستغراب وخوف قالت متخافيش انا شوفت كل حاجة ويعتبر معظم الاتوبيس شاف بس كويس ولاد الوسخة محدش عاراكي خالص ببص ف وشوش الناس لقيتهم منزلين وشهم في الأرض ومش قادرين يبصولي; عنايا دمعت وفضلت اعيط وواحدة ادتتي ازازة مية اغسل بيها وشي وغسلت وشي وفوقت شوية ونزلت وكنت خايفة امشي لقيت عربية بحمار بتاعت واحد جارنا وركبت معاه وروحت البيت وانتم عارفين بقي ال حصل ولما صحيت من نومي ع الساعه 5ونص الصبح دخلت اخد شور واطمن ع نفسي لقيت نفسي غرقانة وريحتي تقرف وكويس محدش لمسني لمسة غلط من تحت; تفقدني عذريتي وانا باخد شاور ايدي راحت ع كسي وبقيت بفتكر ال حصل وبنزل شهوتي وقررت اخرج الموضوع دة من دماغي ولبست ونزلت شغلي واانا مروحة بردة لقيت ال4 شباب في الاتوبيس وكذا يوم بردة كل يوم بنت شكل بصراحة كنت بهيج اوي وقولت جوة نفسي يابختها وكرهت نفسي وقرفت منها ع الاحساس ال وصلتلة ومش عارفة هتوديني لفيني وروحت وبيتي وانا حاطة في دماغي اني لازم اكسر نفسي قدام نفسي ولازم اعرفهم هما مين وانتقم منهم واحد ورا واحد حتي لو وصلت اني افقد شرفي وفضلت افكر في خطة لقيت خطة حلوة جدا عجبتني اوي ولازم ادرسها علشان مغلطش غلطة لقيت اختي دخلت عليا
سماح : الجميل سرحان في ايه
ناهد : ولا حاجة
سماح : ازاي انتي بقالك ساعه جوة ومحدش سمعلك صوت ولا خرجتي حتي في حاجة تعباكي<br>
ناهد : لا مفيش
سماح : وحياة سوسو عندك
ناهد : زعقتلها وقولتلها قولتلك مفيش زفت >
ومن علو صوتي ماما سمعتني
ماما : في ايه مالكم وانتي بتزعقي لختك ليه
سماح :; انا غلطانه اني بسئلها مالك راحت مزعقالي
ناهد : معلش يا ماما انا اسفة من فضلكم سبوني لوحدي
ماما : لا انا مش هطلع الا لما اعرف مالك
ناهد : مافيش مخنوقة بس شوية بسبب الشغل
ماما : مخنوقة انتي زي ميكون ميتلك حد في حد عملك حاجة او حد اتعرضلك قوليلي نلحق نتصرف
ناهد :; ايه الي بتقولية دة طبعا لا مفيش حاجة من دي حصلت
ماما : اومال في اي بالظبط
ناهد : شوية مشاكل في الشغل والمدير مزعقلي ومخنوقة بسبب كدة
ماما : لا انتي بقالك كام يوم ع كدة حتي مبقتيش تقعدي معانا زي الاول يابنتي اتكلمي انا امك حبيبتك ال ملهاش غيرك
ناهد : يا ماما اطمني لو في حاجة اكيد هقولك ويلا بقي من غير مطرود وطفوا النور علشان عايزة انام <br>
ماما : مش هتصلحي اختك
ناهد : بكرة هشتري ليها حاجة حلوة دي حبيبتي ومبتزعلش
ماما : ر**** يهديكم لبعض
ناهد : ي*****
فضلت صاحية شوية وعيني راحت في النوم حلمت نفس الحلم واول مصحيت لقيت نفسي غرقانه بردو قومت اخدت شاور سريع ولبست هدومي وقررت خلاص لازم انتقم وانفذ الخطة باسرع وقت وقولت وقتها لازم اول حاجة محدش يعرفني واجمد شوية وابطل خوف وقررت اني ******* الجزي الثاني بقي رايكم في القصة يهمني ردكم هيخليني اكمل
الجزء الثاني
; يا تري كنت بفكر في اي ف الحلقة الي فاتت هنعرف كل حاجة بالتفاصيل
ناهد : صباح الخير با أحلي بابا
سعيد : يا بكاشة لسة فاكرة ان ليكي اب تسئلي علية
ناهد : يوووة بقي يا سي بابا
سعيد : لمضة وهتفضلي لمضة طول حياتك نفسي بقي افرح بيكي قبل ما اموت
ناهد : كل لما تشوفني تقولي كدة عرفت لية ببطل اسئل
سعيد : يعني انا غلطان اني نفسي افرح بيكي واشيل عيالك
ناهد : لا يابابا مش غلطان انا بس مبحبش اسمع سيرة الموت دي لاني مش عارفة هعيش من غيرك ازاي
سعيد : عاملة ايه في شغلك وايه المشاكل ال عندك
ناهد: هيا جمالات مبيتبلش فبؤها فولة
سعيد : تعالي اسمعي بنتك بتقول اي
جمالات : سبيها انا مبكلمهاش مزعلاني ومزعلة اختها امبارح
ناهد : الجميل ميقدرش يزعل مني ماشي يا جوجو ويلا بقي هسيبك علشان الحق الاتوبيس
جمالات : بكاشة طالعه لابوكي بتاكلوا بعقلي حلاوة خلي بالك من نفسك
ناهد : استلمها بقي يا سي بابا
سعيد : ما يقدر ع المفتري غير ****
سبتهم ومشيت وقولت اركب الأتوبيس وانا اصلا ماشية مقررة اني اروح اخد اجازة 3 ايام وبدعي انهم يوفقوا
ودخلت علي استاذ سعد المشرف
ناهد : احم احم ممكن ادخل
سعد : ادخلي يا لمضة لولا انك بنت الغالي
ناهد : ها بقي في ايه
سعد : ولا حاجة يا عمنا مشوفش وشك الا لما تكوني عايزة حاجة
ناهد : معلش استحملني اليومين دول مخبطة معايا شوية
انا بس كنت محتاجة اجازة 4 ايام اريحه فيهم اعصابي
سعد : 4 ايام في الظروف دي صعبة ناهد اقدر اديكي يومين بس كل ال اقدر اعمله
ناهد : معلش خليهم 3 بس
سعد : هما يومين بس انتي عايزة سامح يرفدني ولا يجازيني
ناهد : خلاص ماشي انا هقول لسعيد وهو يتصرف معاك
سعد : ابقي سلميلي عليه هتشتغلي النهاردة ولا ايه الوقت بيضيع
ناهد : لا اعملي الأجازة واستني استاذ سامح يمضيها وامشي علي طول
سعد : ماشي يا لمضة خدي اهي
اخدت ورقه الاجازة من استاذ سعيد وفضلت مركونة برا بتاع ساعه وشوية لحد مأستاذ سامح يشرف وف دماغي 100 سؤال وسؤال بس ماجلة كل حاجة لحد ماخد الأجازة بس وصورة ال4 شباب مش عايزة تفارقني نهائي ومش عارفه انسي ال حصل وبصمم اكتر اني اجيب حقي واحط راسهم في الارض ولاد الكلب دول
سامح : انتي قاعدة هنا بتعملي ايه
ناهد : مستنية حضرتك
سامح : طب تعالي ادخل سايبة شغلك وعايزة ايه
ناهد : بعد ازنك يا استاذ سامح انا محتاجة اجازة كام يوم كدة اريح اعصابي لاني تعبانه نفسيا وعصبيآ
سامح : م انا قولتلك علي الحل انتي الي دماغك ناشفة
ناهد : ارجوك بلاش نتكلم في الموضوع دة تاني
سامح : يابنتي انا رايدك في الحلال هو انا بقولك حاجة غلط
ناهد : طيب امضيلي علي الاجازة ووعد مني لما ارجع هتلاقي حاجة تفرحة
سامح : مع اني مبصدقش الحريم علشان ملهمش كلمة بس علشان خاطر عيونك عايزة كام يوم
ناهد : انا قولت لاستاذ سعد 4 ايام عطاني اتنين بس
سامح : سعد دة غبي مش بيراعي ظروف حد خلاص يا ستي اقطعي الورقة الي معاكي وخدي اجازة اسبوع بمرتب كمان
ناهد : لا كتير اسبوع انا عايزة 4 ايام بس
سامح : علشان تعرفي تفكري كويس رغم ان المصنع هيفتقدك مفيهوش حد زيك بس صحتك بالدنيا
ناهد : معلشي خليها 4 ايام بس ومتقلقش
سامح : ماشي وادي 4 ايام وعلي فكرة لو موافقتيش مش هسيبك في حالك هفضل ارخم عليكي بردو
ناهد : ماشي يا رخم
سامح : ايوة بقي يام لسان طويل
ناهد : يلا باي علشان الحق الاتوبيس
سامح : لا استني اوصلك بعربيتي
ناهد : احيية انته عايز الناس تاكل وشي وسين وجيم خليك مكانك احسن
سامح : الي يريحك وخلي بالك من نفسك هتوحشيني اوي
ناهد : يلا سلام
ومشيت ومبسوطة اني اخت 4 ايام مش يومين فترة نقاهة حلوة
وانا ماشية لقيت نفسي بفكر في سامح
سامح انسان كويس ومن عيلة كبيرة اوي وهيعيشني مبسوطة ومرتاحة في حياتي بس انا مش بينزلي من زور هحاول افكر فية بطريقة تانية يووووووة بقي انا كدة دماغي هتنفجر مليون حاجة وحاجة ..... ووصلت البيت وطمنتهم اني كويسة لانهم اتفجعوا لاقوني راجعة بدري قولتلهم عطوني 4 ايام اجازة بالمرتب علشان تعبت معاهم الفترة الي فاتت دي ودخلت علي اوضتي وقولت اريح ساعتين كدة علشان افوق خلعت هدومي ولبست عباية عادية ونمت صحيت ع صوت الرخمه سماح وهيا بتصحيني
سماح : ناهد نانا اصحي يخربيتك
ناهد : ايه الغباء دة حد يصحي حد كدة
سماح : انتي الي فيه ايه وايه الي قولتية دة وانتي نايمة
ناهد : قولت ايه يابت
سماح : ولا حاجة يلا قومي علشان نغير الملاية مكان الفطيرة هههههههه
ناهد : يلا يارخمه من هنا
وببص ع هدومي لقيت العباية مبقعه ولازقة في كسي وافتكرت اني نسيت البس الاندر يلا بقي فوقي يناهد وقومي خدي دش انتي داخلة علي هم تقيل
قومت اخت دش واكلت لقمة مع بابا وماما وسماح وقعدنا نتفرج علي التلفزيون كان يوم خلص ع الساعه 9 بالليل كدة دخلت علشان انام بقي زي متعوت وشغلت النور وجبت ورقة وقلم وحسبتها صح ازاي اوقع الشباب دي يبقي لازم اغير من شكلي شوية اليس نقاب اعمل اي حاجة مش عارفة بس رسيت علي اني انزل اشتري نقاب بس بكرة اول مصحي من النوم كدة
ونمت وصحيت ع صوت خبط الباب بتاع شقتنا بفتح لقيت سماح اترمت في حضني وبتعيط
في ايه يابت انطقي يخربيتك ايه الي حصل وماما وبابا فين
سماح : معرفش انا كنت في الدرس
ناهد : اومال مالك في ايه
سماح : كنت راكبة الاتوبيي و4 شباب فضلوا يدايقوني ويحكوا فيا
ناهد : ينهار اسود
سماح : متقلقيش ودتهم علي القسم واتصرفوا معاهم كويس
ناهد : انتي فكرة شكلهم
سماح : ايوة فكراهم واوصفهم كمان
ناهد :طيب خشي اعدلي نفسك عقبال مالبس ونخرج سوا
سماح :انا جاية مهدودة وبصراحة خايفة اطلع
ناهد : متخافيش وغلاوتك عندي لجبلك حقك وارفع راسك فوق
سماح : لا خلاص عارفاكي مجنونة عملوا معاهم الواجب في القسم
ناهد : طيب متقوليش لحد علي الي حصل علشان ميقلقوش انتي عارفة قلبهم رهيف
سماح : عارفه يا نانا كان نفسي يكون عندي اخ راجل يحميني ويدافع عني
ناهد : اومال انا روحت فين يختي اقصلك شعري واعملة شنب هههههه
سماح : بس يبايخة
ناهد : طيب يلا
سماح : ماشي
الدنيا قفلت من وشي اكتر من ولاد الكلب دول والاتتقام والكرة ابتدوا يجروا في عروقي جهزنا وروحنا لفينا في المحلات اخترت عباية واسع سمرا ونقاب اسمر وسماح استغربت قولتلها هحكيلك بعدين بقي واشتريتلها طقم هيا كمان ولقيت الدنيا عمالة تلف بيا ببص برا المحل لقيت واحد من ال4 شباب معدي من جنب المحل وسماح لاحظت كدة وقالتلي واحد منهم اهو هما لحقوا طلعوا احييية يلا والن$$ نروح بصراحه انا خايفة اوي من كتر خوفها انا اتوترت وختها وروحت والي ذاد النيلة اكتر ان هما نفس ال 4 شباب مفيش غيرهم ومحدش قدرهم خالص كدا ووقفت قدام المرايا ومسكت شعري وقولت أحلق شعري لو ملبستهمش اندرات ********£€######
وبكدة الجزء الثاني خلص انتظروني في الجزء الثالث سامحوني بقي الجنس هيبقي خفافي في الجزء الثالث كمان المهم ان قصتي تعجبكم
وأيوووووووة بقي والجيبة ضيقة
الجزء الثالث
سعيد : هما البنات فين يا ولية
جمالات : ناهد خدت سماح وراحوا عند اختي
سعيد : طب ايه متيجي اقولك حاجة كدة على الماشي
جمالات : يا راجل انت قادر تسند طولك
سعيد : طب وغلاوت امك لوريكي
جمالات : يا راجل اعقل البنات ممكن تيجي في اي لحظة
سعيد الي يجي يجي هموتك يعني هموتك هقوم اخد دش سريع كدة عقبال متظبطي نفسك
جمالات : انت مصمم
سعيد : وحشتني اوي لبوتي
جمالات : هيهيهيهي
سعيد : قدرنا علي المفتري
; دخل سعيد ياخد دش حلو يفوق كدة ودخلت جمالات تظبط نفسها وبتقول لنفسها يمكن يكون اد كلامة المرادي ميتعبنيش علي الفاضي سابني ونام وكسي فضل يعيط
وزبة الي بيقف بالعافية حاجة تخلي الواحد تتقهر
سعيد : اوبا مين القمر دة
جمالات : يا راجل يبكاش طب والكرش دة
سعيد ; هيتناك يعني هيتناك
جمالات: ........
سعيد اخدها في حضنة من ضهرها وبقي يقفش في صدرها
ويشد في حلماتها
جمالات :بالراحة يا راجل
سعيد : هو انا لسة عملت حاجة
جمالات :يا راجل متشدش كدة صدري بيوجعني
سعيد وقف قدامها وخلعها الجلبية وكانت علي اللحم فضل يبوس ويحسس علي صدرها ويقفش فية وهيا ولا كانه بيعمل حاجة راح رميها علي السرير مرة واحدة وطلع نام جنبها وقالها قومي مصي شوية قالتلة لا انجز بسرعه قبل العيال ميرجعوا قالها يا ولية خلصي مصي خلية يتصلب وهيا ضحكتلة ومن جواها نفسها تقطعهولة لانه ملهوش اي تلاتين لازمة ومصت فية شوية لحد موقف بسيط ، ودة اخرة في الوقفان قالت لنفسها دة انا حلماتي لما بتقف بتبقي اجمد منه وراحت نامت وفتحت رجليها واول مدخلة دخلتين تلاتة راح منزلهم ونام عليها كان هاين عليها تصوت وتلم عليها الناس من القهرة الي هيا فيها
جمالات ; اوعي كدة اقوم اخد دش
سعيد ؛ وانا هنام ولما البنات يجوا صحيني
دخلت جمالات المطبخ بتدور علي خيار ملفتش الا صغير وبتبص جنبها لقيت ايد هون بلستك قالت يالة ومالة احسن من مفيش وخدتها ودخلت علي اوضة بناتها وقفلت الباب عليها وقلعت هدومها وقعدت علي السرير حطت الايد في بوقها تمصمص فيها وايدها بتلعب في كسها ومرة في بزازها فضلت تعمل كدة بتاع دقيقتين تلاثة ....
سماح : روحي انتي وانا هجيب حاجة من عند صاحبتي وهاجي علي طول
ناهد : ماشي بس متتاخريش
ناهد روحت ع البيت; لقيت نور الصالة مطفي قالت يبقي هما مش هنا; راحت بصت علي اوضة ابوها وامها ملقتش غير ابوها نايم ومتغطي مردتش تصحية قالت ادخل الحمام والحمام فوش اوضتها وشقتهم اصلا صغيرة وهيا معدية سمعت صوت بيتأوووة قالت يمكن اكون سمعت غلط الصوت اتكرر تاني فتحت الباب بسرعة واول مفتحت وقفت اتسمرت شافت امها حاطة ايد الهون في كسها ; وبتلعب في بزازها وبتتأوة وامها بلمت اول مشفتها هيا كمان راحت قفلت الباب بسرعه وطلعت اقعد في الصالة
امها لبست هدومها وطلعت من الاوضة موطيه وشها في الارض
ناهد :جوجو
جمالات ; نعم
ناهد ; بابا هنا ليه كدة
جمالات : اسكتي انتي متعرفيش حاجة
ناهد :طيب عرفيني . يمكن نلاقي حل
جمالات : سيبك من الموضوع ددة وانسي الي حصل وعمالة بتعيط
ناهد : طيب بتعيطي ليه دلوقتي
جمالات بعيط علي بختي المايل
ناهد : ماما انتي عودتينا اننا نبقي صحاب واي مشكلة بنحكيها لبعض
جمالات : مش كل حاجة تنفع تتحكي
ناهد : علي فكرة انا مش صغيرة وفاهمه يتتكلمي يتكلم انا واريح نفسي
جمالات :اتكلم اقول ايه
ناهد : من الاخر بابا مقصر معاكي صح
جمالات :وطت وشها في الارض ومكنتش عارفة تقول اي
ناهد :طيب تعالي نتكلم جوة علشان بابا ميصحاش فجاة ويسمعنا
شدت ايد امها معاها ودخلو الاوضة وقفلت الباب
ناهد : متعتبرنيش بنتك اعتبريني صاحبتك الجدعة الي مبطلعش سرك برة زي معوتينا ع كدة
جمالات :; مفيش حاجة يا ناهد بس كل الحكاية اني لسة صغيرة ونفسي اتمتع بنفسي والعمر مبقاش فيه
ناهد : طب بصي يا جوجو عندي حل ليكي
جمالات :بتبص باستغراب انتي يا مفعوصة
ناهد :المفعوصة دي حاسة بيكي ونفسها في الي نفسك فيه بس مستنية ابن الحلال
جمالات :هيجي متستعجليش
ناهد : لا مش مستعجلة نحل مشكلة القمر دة وبعدين كل حاجة تتحل
وفي عز كلامهم الباب خبط
ناهد : اكيد المفعوصة الصغيرة هقوم افتحلها وانتي قومي خديلك شور وبكرة هلقيلك الحل
قامت ناهد فتحت الباب وامها دخلت علي الحمام وصحوا والدهم وحضروا الغذاء ولقوا الباب بيخبط وهما قاعدين بياكلو هوا مين الي حماته بتحبة دة
قامت ناهد تفتح الباب لقت مفجأة قدامها واتسمرت مكانها
انت ايه الي جابك هنا ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
سعيد :; مين يا ناهد
ناهد : متكلمش علي الاجازة خالص وسببها وكدة وهفهمك بعدين ... استاذ سامح يابابا مدير المصنع
سعيد قام من ع الاكل اتفضل يا باشا نورتني و**** حماتك بتحبك
سامح :ياريت تحبني يا عمي شايفة المقابلة ازاي مش زي ناس لمضة
طيب اتفصل معلش اسفة متوقعتش الزيارة ونسيت افرش الارض رملة
سعيد : عيب كدة وبطلي لماضة
سامح :متقلقش متعود علي كدة
سعيد : ماشي استحمل انت
سامح : وبعدين انتي ايه جابك هنا عند عمي سعيد
ناهد : انا هنا انت اي الي جابك اصلا وعرفت البيت منين
سعيد :عيب كدة وخشي جوة
سامح :لا عادي ي عم سعيد انا معرفش ان هيا بنتك و**** انا والدي بعتني لحضرتك
سعيد : والدك مين يا بني
سامح : والدي الحج مصطفي سعيد يا عمي سعيد
سعيد : تعال بالحضن يا غالي يابن الغالي
ناهد : طب ودة من ايه بقي
سعيد :; سيبك منها يا سامح يابني وتعالي ناكل لقمة والاكل محطوط اهو يعني حماتك بتحبك فعلا
سامح :بس ع ال@ بنتها ترضي عني يا عمي بس فعلا انا واكل قبل منزل نشرب الشاي سوا علشان لسة عندي كام مشوار كدة
سعيد :; علي كدة تعرف عمك سعد
سامح : عمي سعد ايوة اعرفة علي طول عندنا
ناهد : متفهمونا بقي ايه الحكاية
سعيد : تعالي يام ناهد
جمالات : ايوة يا سعيد
سعيد : فاكرة عمك سعيد ال كان جارنا زمان في الحارة
جمالات : ايوة فاكراها الل @ يرحمة
سعيد : دة بقي يبقي ابن مصطفي ابنه
جمالات : ازيك يا استاذ سامح
سامح : استاذ اي بقي ي طنط خلينا سامح بس وخلي البساط احمدي
جمالات : اصيل وابن اصل دي امك حبيبتي متربين سوا
سامح : طب بالمناسبة دي علشان مستعجل بس بابا بيقولك هات الجماعة وتعالي يوم الاربع عندنا حفلة عائلية كدة للغالين بس شرفنا انت والجماعه وبابا مأكد عليا انك لازم تحضر
سعيد :ماشي هشوف الظروف واجي
سامح : لا مفيش ظروف انت لازم تحضر وانتي يا ناهد خدي اسبوع اجازة ومرتبك شغال متقلقيش
سعيد ; ربن# يكرمك يابني خلاص بلغة تحياتي ويوم الاربع هنكون عندك
سامح : طيب خد العنوان اهو
سعيد : انت كدة بتشتمني العنوان عمري منساة بس الظروف بتحكم
سامح : اصيل يا عمي سعيد أستاذن انا بقي
سعيد : طب والشاي
سامح : معلش الايام جاية كتير سلام عليكم
سعيد : وعليكم السلام
كملوا اكلهم وقعدوا شوية لحد مالساعة جت 8 بالليل قامت ناهد وقالت ليهم انا هقوم اخد دش واريح شوية
سعيد: يسهلوا بقي اسبوع اجازة دة ابوكي معملهاش
جمالات : مستكتر علي البنت ترتاح
سعيد :عيب انا بهزر مش هخلص من لماضتكم دي ابدا
قامت ناهد وحضرت هدومها ودخلت ع الحمام وقلعت الهدوم ووقفت قدام المرايا وبصت اجسمها لقيت نفسها مهملة جدا قررت انها تتخلص من كل البلاوي الي علي جسمها ونضفت نفسها وكلوا تمام واستحمت ودخلت قعدت ع السرير
_________________ ناهد :بجد يا سامح الي انت بتقولة دة
سامح : بجد انا بحبك ورايدك من زمان من قبل معرف اننا قرايب وانتي ايه بقا يا نانا
ناهد : بصراحه مش عارفة علشان مضحكش عليك بس فعلا انا هفكر
سامح :طيب ممكن تسمحيلي بطلب بسيط
ناهد : طلب اي .!
سامح : ممكن تيجي في حضني لثانية بس
ناهد :انت بتقول ايه وازاي تطلب حاجة زي كدة
سامح : انا بطلب الطلب مرة واحدة بس هكررة تاني انا محتاج اكون في حضنك لثانية
ناهد فردت ايديها راح سامح شددها ووخدها في حضنه هو انا بحبك من زمان بحبك من قبل مشوفك بحبك وبعشقك وانتي مش حاسة بيا ردت عليه وقالتلة انا بفكر ولسة عندي وعد
سامح :طيب بصي في عنايا كدة
ناهد :لية
سامح : بصي بس من غير لية دي
;بصت ناهد في عنية محستش بنفسها الا بشفايفها مع شفايفة بيتخانقوا وغابت لي بوسة جميلة جدا حست في لحظة انها كانت محتجاها من زمان اوي وسامح نزل ايدية علي ظهرها يحسس علية وكل دة وهيا مش حاسة بنفسها وسايبة نفسها خالص لحد مساب شفايفها وجة عند ودنها ورجع الطرحة لورا شوية كدة وقالها بحبك وعضها من ودنها عضة رومانسية خفيفة كدة راحت اترمت في حضنة اكتر وانا كمأاااااان بحبك.
سامح : انتي قولتي ايه
ناهد : قولت بحبااااك
سامح قعد ع كرسي وناهد واقفة قدامة قالها انا مش مصدق وداني ولا عنايا حاسس اني بحلم
ناهد : لا مبتحلمش انت في حقيقة
سامح شدها علية وقعدا علي حجرة وخلاها تنام علي كتفة وبعد شوية حست ناهد بحاجة متصلبة تحت طيزها عرفت ان دة زبة وهاج عليها قررت انها تبتدي في الخطة وتجرب مع سامح الاول من غير ميلمسها ويشوف الي تسمحلة بيه هيا وبس وفضلت تتحرك حركات خفيفة كدة ع رجلة وبصت في عنية وغابوا الاتنين في بوسة جظيلة جدا راح سامح رافع العباية بتاعت ناهد مبقاش خلاص قادر يقاوم حركاتها وفك سوست البنطلون بتاعه وطلع زبة وسابة وحست ناهد ان زبة ازداد صلابة بس مكنتش عارفة ان سامح طلعة مددت ايديها تنزل العباية مسكت زبة بايديها وقتها اترجفت وجسمها اتكهرب
سامح :اية مالك
ناهد : ولا حاجة مفيش
سامح : تعبتيتي اوي يا نانا
ناهد : تعبتك ازاي يعني
سامح اخد ايديها وحطها علي زبة تاني وقالها شوفتي تعبتيني ازاي
ناهد :; بكرة اريحك لما نتجوز
سامح : لسة هستني لما نتجوز
كل دة ولسة حاطط ايديها علي زبة
ناهد : قصدك ايه
سامح : ولا حاجة عجبك
ناهد : ايه الي عاجبني بالظبط
سامح : الي مسكاة في ايديك دة
ناهد : سحبت ايديها بسرعه الغبي فوقها >
سامح : طلب اخير
ناهد : خير طلباتك كترت
سامح :; انا خلاص هنفجر ممكن تساعديني
ناهد :اساعدك ازاي وهتنفجر لية
سامح : شاور ع زبة وقالها امسكيه شوية وحركي ايدك علية >
ناهد : حاضر
نزلت ناهد علي ركبتها وبصت لسامح وقالت انا مش عارفة ازاي سايبة نفسي ليكي كدة وحطط ايديها ع زبة وقالت بتاعك شكلة حلو وكببر
سامح : اسمه بتاعي بردو
ناهد :اومال اسمه ايه
سامح :اسمه زبك او زوبرك
ناهد ; لا بتاعك احسن
قربت من بتاعه وحطت لسانها علية تتذزق طعمه لقته حلو مش بطال وباستة كام بوسة كدة >
سامح :; هو احلي ولا المصاصة
ناهد : المصاصة جميلة
سامح : طيب جربي مصاصتك الجديدة
ناهد : ازاي
سامح : حطية في بوقك زي المصاصة كدة وقوليلي رايك فية
ناهد : سامح احنا كدة داخلين في سكة منعرفش اخرتها ايه
سامح :معاكي يا نانا اخش النار لو جنتي فيها جربي يلا وانا هنزل بسرعه
ناهد :طيب قبل متنزل عرفني
سامح : ماشي
ناهد قربت من زبرة وعطتة بوسة كمان وحطت شفايفها ع راسة ودخلتة جوة بوقها بشويش وفضلت تمص فية وتلحس بلسانها وسامح مغمض عينة ومستمع وهيا فرحانه من طعم زبة لقيتة جميل جدا ابتدت تزيد في المص بقت تمص جامد وبسرعة وسامح يقولها حلو اوي مص مصي يا لبوة وناهد تمص اكتر قرر الشتيمة كذا مرة وعرف ان ناهد بتهيج اكتر وتمص احلي بسبب الشتيمة خلاص يا نانا هجيب اهو بسرعة يا شرموطة وقبل ميجيب بلحظات فجأة الباب أتفتح عليهم ياتري مين دخل عليهم دة ال هنعرفة في الحلقة الجاية باااااااي رايكم يهمني
الجزء الرابع
أيها المجهول ماذا تخبئ لنا غدآ لا أعلم الذي سوف أفعلة هو صواب ام خطأ والي اي طريق سوف اذهب لا اعلم كل هذا ولكنني أمتلك اليقين والخطوات الصحيحة
لابد من ذلك المقدمة البسيطة
وفجأة وبدون اي حسبان الباب اتفتح مرة واحدة
سماح : ناهد ناهد في ايه
ناهد فاقت بتحاول تفهم وتستوعب ال حصل : مفيش حاجة انتي الي في ايه
سماح : لا مفيش كنت معدية من جنب الباب سمعتك بتقولي اه والبراحة خوفت
عليكي وفتحت الباب لقيتك نايمة وبتحلمي يا تري ايه الحلم الشقي دة
ناهد : لا مفيش حاجة هو انا قولت ايه
سماح : كلام مش واضح اوي دخلوا حلو اوي واه اه يلا يا سامح
ناهد : يفضحتي بس اسكتي حد سمع غيرك يابت
سماح : لا متقلقيش لو حد سمع كانت هتبقي ليلة سودة عليكي رب// ستر
ناهد : طيب. كويس وبعدين دة كان مجرد حلم وعادي
سماح : هههههه حلم جميل شكلة خلاكي تعمليها ع نفسك
ناهد : مسكت المخدة ورمتها ع سماح بس يا رخمه اسكتي
سماح : لا انا عايزة اعرف انتي كنتي بتحلمي بسامح لية
ناهد : بجد مش عارفة
سماح : لا انا عايزة افهم هو ايه الي يدخلوا وحلو اوي يا سامح دة
ناهد : لما تكبري هتفهمي لوحدك ويلا سبيني دلوقتي اكمل نومي علشان اصحي بدري
سماح : تصحي بدري وراكي ايه انتي اجازة من الشغل
ناهد : وانتي مالك يا لمضة عندي مشوار مع واحدة صاحبتي انتي شيلتي النقاب فين
سماح : تحت المرتبة
ناهد : طيب اعملي كوبايتين شاي كدة وتعالي عايزاكي في موضوع مهم
سماح : موضوع ايه دة
ناهد : هتعرفي بس يلا بسرعه عقبال مكوي النقاب كدة هو بابا وماما ناموا
سماح : لا صاحيين بس قافلين الباب عليهم
ناهد : خليهم يتبسطوا شوية
سماح : عقبالنا يار## هههههه
ناهد : كان زمانك عملتي الشاي وبنشربة
سماح : ماشي هعملة بسرعة
ناهد طلعت النقاب وحضرت المكوا وبتفكر وخايفة من الطريق الي ناوية تمشي فية وخايفة اكتر ع اختها بس فنفس الوقت هتكون سرها ولازم اخد حقي وحقها
سماح : الشاي جاهز يلا احكيلي في ايه
ناهد : الكلام ال هيتقال من النهاردة هيبقي سر بينا ومفيش تالت يعرفه
سماح : انتي كدة هتقلقيني عرفيني في اي
ناهد : فاكرة الشباب اياهم بتوع الاتوبيس
سماح : ولية السيرة الوسحة دي دلوقتي
ناهد : افهمي بس هما عملوا معايا قبل ميعملوا معاكي وانا لازم انتقم منهم ليا وليكي
سماح : طيب انا موافقة ناوية تعملي ايه انا معاكي فكل خطوة
ناهد : انتي اه معايا بس مش دلوقتي لازم اخد اول خطوة بنفسي وهعرف اعمل ايه وابلغك بالتفصيل بس اوعديني ان محدش يعرف بكدة
سماح : اوعدك بس هتخرجي بالنقاب ازاي ولية هو
ناهد : علشان محدش يعرفني خالص
سماح وانتي فاكرة انهم هيفتكروكي
ناهد : الاحتياط واجب ولازم اعمل حساب لكل خطوة ويلا بقي الساعه داخلة ع 12 الحق انام شوية علشان اكون مركزة
سماح : طيب متعمليش حاجة تضيعي فيها نفسك
ناهد : لا متخافيش تصبحي ع خير
سماح : وانتي من اهله
_@_@_@_@_@.@._@
صبح الصباح والديك اذن كوكوكوكو كوكوكوكوكوكوكو صحيت ناهد من النوم ودخلت تاخد دش حلو كدة يفوقها اكتر وحضرت شنطتها ولبست هدومها واخدت العباية السمرا والنقاب ف كيسة معاها في الشنطة وبعد مخلصت لقيت امها بتنادي عليها
جمالات : ايه مصحيكي بدري كدة علي فين العزم
ناهد : واحدة صاحبتي رايحة تقدم في المصنع ال بشتغل فيه وطلبتني اروح معاها علشان ليا معزة هناك اتحرجت اقولها لا وخصوصا لما بطلب منها حاجة مش بتتاخر عليا
جمالات : طيب خالي بالك مم نفسك متتاخريش عليا اقعدي افطري بقي معايا انا وابوكي قبل ميروح شغلة
ناهد : لا افطروا انتو بالهنا والشفا عايزة الحق الاتوبيس
جمالات : ماشي يا نانا تروحي وترجعي بالسلامه
ناهد : ايوة كدة يا ست الكل انا محتاجة دعواتك اوي
جمالات : بس كدة حاضر هدعيلك اكتر منا بدعيلك
ناهد : حبيبتي يا جوجو يلا سلام
وخرجت ناهد وخايفة من ال هيحصل وقالت لنفسها علشان اخد حقي منهم لازم اكون زيهم واكتر منهم واخليهم هما ال يركعوا تحت رجلي
الجزء الرابع لية بقية ماذلت بكتبها مش هطول عليكم بها سامحوني ع قصر الحلقة بس لية هتفهموها ف الاحداث الجية علشان الامور متتخلطش ببعضها اتمني انها تنال اعجابكم ..
تكملة الحلقة الرابعه .
ع لسان ناهد
(مش عارفة ايه ال هيحصل بس لازم ابتدي صح وأفدم تنازلات محدودة كل واحد ع اد حجمة مفيش حاجة عندي اسمها الكل سواسية لاكن ف حاجة اسمها يا قاتل يا مقتول ومش هسمح لنفسي اكون القاتل او المقتول صعبة عليا شوية بس كل حاجة بتعدي مفيش حاجة بتفضل ع حالها بس ياتري مين هيساعدني مين هيقف جانبي ويفهمني مين ومين ومين يوووووووة بقي انا زهقت مش لازم ادخل حد ف حاجة مش لازم حد يعرف نقطة ضعفي .... )
****************
خرجت من البيت وقولت اروح لواحدة من صحباتي الي اعرفهم من تحت لتحت كدة ليهم ف السكة الشمال اهو منهم استفيد واتعلم بس بردو مش هوضح كل حاجة ليها وقت مفيش قدامي غير صاحبتي خلود
( خلود دي حكاية لوحدها من وهيا في 3 اعدادي مقضياها مع كل واد شوية لحد متجوزت بس جسمها حلو زي الممثلة نرمين الفقي كدة بالظبط بس قمحاوية زيادة شوية )
كنت عارفة ان جوزها مسافر ومفيش حد عندها اروح بقي البس واظبط نفسي عندها اول موصلت عندها خبط ع الباب بيتها ف الشارع الي ورانا
خلود : ميييييييين بيخبط ع الصبح كدة
ناهد : ااااااناااا
خلود : اوعي تكوني ال ف بالي
ناهد : جايز هفضل واقفة كدة كتير
خلود : يااااة عاش من شافك يا قليلة الاصل
ناهد : الدنيا تلاهي والشغل واخد وقتي مصدقت اني اخت اجازة اسبوع كدة فقولت اطل ع حبايبي
خلود : ع الصبح كدة دماغك جزمة لسة زي م انتي
ناهد : انا جاية عايزاكي في حاجة وهمشي ع طول وهاجي اسهر معاكي بعد المغرب
خلود : خير ياختي تشرفي وتنوري
ناهد : انا اتعرفت ع شاب معايا ف الشغل وطلب مني اقابلة برة الشغل ف انا وافقت واشتريت نقاب علشان محدش يشوفني وانا معاة
خلود: يسهلوا يا عم
ناهد : اوعي دماغك الوسخة دي توديكي لبعيد
خلود : لا متقلفيش انا داخلة اكمل نومي لما تخلصي ابقي اقفلي الباب وراكي
ناهد: خلاص اوعي تنسي جيالك بالليل في كلام بينا كتيررر لسة
خلود دخلت اوضة نونمها وقفلت الباب وراها بصراحة انا اديقت بسبب الحركة دي اوي يرحم ايام زمان كانت بتبقي قاعدة معايا عريانه يمكن تكون اتلمت يلا ادخل الحمام واخرج الحق الاتوبيس ...
وانا داخلة الحمام حسيت بهمس ونمس في اوضة نومها قولت يمكن تكون بتكلم حد ف الفون بس حسين ان في حد معاها في الاوضة قولت يبقي لسة زي ماهيا بس ع سرير جوزها كدة فرصة حلوة اما اعلم عليها علشان لو حكتلها يبقي واحدة عندك وواحدة عندي روحت مخبطة ع اوضة نومها
خلود : عايزة حاجة يا ناهد
ناهد : لا وطوا صوتكو شوية لحد تاني يسمع
وروحت اخت نفسي ومشيت ع طول حتي معطتش لنفسي فرصة اسمع ردها بس وانا خارجة لقيت جزمة رجالي لونها بني قولت في عقل بالي يبقي انا كدة صح خرجت من عندها ومشيت علشان الحق الاتوبيس وانا بمد كنت هتكعبل من العباية الطويلة لزوم النقاب كدة لقيت حد مسك ايدي حاسبي لتقعي با مدام ببصلة علشان اشكرة لقيته سامح روحت واخدة بعضي وماشية من غير شكر ولا سلام هو دة وقته مديت شوية ودخلت الأتوبيس معظم ال موجودين حريم ونفس ال4 شباب موجودين بس ف واحد زايد معاهم وشكلة مش غريب حاسة اني شوفتة قبل كدة بس مش عارفة فين بالظبط المهم يعني كالمعتاد واقفة بينهم ست ف حدود ال40 كدة وشغالين فيها من فوق من تحت من قدام من ورا ولسة هقوم اتكلم وادخل حسيت ان الست سايبة نفسها ع الاخر والاحساس دة متحسهوش الا الستات بيحسوا ببعضهم بصراحة الموقف غظني اوي وكنت مخنوق وعلي اخري وف. شدة خنقتي لقيت كسي بياكلني من المنظر حسيت اني ف اول طريق الشرمطة كنت ساندة ع كرسي لقيت شابين قاعدين جمب بعض ال جنب الشباك قالي تعالي يا مدام اقعدي انا نازل قريب قولتلة الف شكر يابني هههه بقعد مقعت كان قدامي واحد وواحدة قاعدين جمب بعض بقول للشاب ال جتب البنت تعالي مكاني انتوا رجالة اقعدوا جنب بعض رد وقالي الحساب ع مين قولتلة حساب ايه لقيت البنت غمزتلي من تحت لتحت قالي مهي القعدة هنا مش ببلاش لازم ندوق شوية حلاوياات ومرة واحدة لقيت حط ايدة ع رجلي
ناهد : لو سمحت ميصحش كدة
البنت : غمزتلي وضربتني ضربة خفيفة برجليها
الشاب : الكل ماشي هنا تمام
ناهد : انا هطلع ع القسم وهما يعرفوا شغلهم معاك
لقيت الشاب مرة واحدة حط ايدة ع رجل البنت وقالي الكل ماشي هنا بالحب نحب شوية ونهيص اخلصي ولقيت ال جنبي حط ايدة ع كتافي وقرب مني وقالي متبهدليش نفسك متعي نفسي البولس مش هيعمل معاهم حاجة دول ايديهم طايلة ومعروفين فكرة مع نفسي شويةثواني خفيفة لقيت نفسي بحط ايدي ع زب الشاب ال جنبي من فوق البنطلون لقيتة ناشف متحجر حسيت بكهربا ف جسمي وهو حس بيها وقالي عجبك مقدرتش ارد كل ال عملتة مسكت فية جامد والبنت ال قدامي لقيتها قامت قعدت ع حجر الشاب عملة يفعص ف بزازها وهيا مغمضة عينيها وبتتنطط ع رجلة شكلها خبيرة درجة اولي ببص جنبي لقيت شابين تانين مداريين علينا واحدة فيهم غمزلي طلع واحد من ال4 شباب بتوع المرة ال فاتت راح قال للشاب ال جنبي تعالي هنا يا هيما اقف رجل اخوك تعبته وبيغمزلة قالة عنايا ليكي يا درش بعد مدرش قعد قالي ارفعي نقسك لحظة بعد مرفعت نفسة وقعدت تاني لقيت نفسي قعدت ع ايدية بقي عمال يحسس ع طيزي وقالي خفي قعدتك شوية علشان اعرف اتعامل خفيت القعدة شوية لقيتةلف ايدة ع وسطي وبيطلع وحدة وحدة ع صدري بيضغط علية جامد وايدية التانية بتحسس ع طيزي بكل حنية ورومانسية بصراحة دوبني ابن الوسخة بحركاته راح قالي متحطي ايدك ع زبي بدون تردد بحط ايدي لقيت نفسي بمسك زبة ع طول معرفش طلعة امتي وازاي بقيت احسس علية والعب فية بصراحة كنت خايفة لان دي اول مرة ليا كنت بسمع من صحابي المتجوزين شوية لحد متجرا وقالي تعالي اقعدي ع حجري علشان هيما يرتاح من الواقفة معرفتش ارد علية قالي اخلصي قومت اقعدت ع رجلة ببص قدامي لقيت البنت التانية بتمص ف زب شاب وقاعدة ع رجل شاب شافتني وانا ببصلها راحت غمزتلي لقيت ايد بتمسك بزاي ببص لقيتة هيا ودرش عمال يحك زية فيا وانا قاعدة علية لقيت هيما مطلع زبة وبيغمزلي مردتش علية كان عايزني امصه راح درش قالة دي لسة بشوكها يا هيما خف عليها محستش بنفسي غير لما محطتي جت لقيت البنت بتمسح بوقها بمنديل روحت قولت خلاص انا نازلة هنا والبنت التانية قالت وانا كمان لقيت درش بيقولها ابقي اديها رقمي رديت علية بالموافقة حطيت ايدي ع زبة وروحنا نازلين انا والبنت بس واحنا بننزل معرفش مين عطاني بعبوص جامد اوي لدرجة اني كتت هنقع من شدتة ...... وبكدة الحلقة الرابعة خلصت وانتظروا احداث جديدة في الحلقة الخامسة ف الشخصيات هتكون كتير مش اوي يعني بس ف المعقول ومعلش انا بحب اختصر الجنس ف بداية القصص الطويلة حاسس ان كدة افضل دة راي رايكم يهمني وردكم بيشجعني اني اكمل .... وووووووو أيوة بقي الجيبة ضيقة
الجزء السادس
الوجوة الجديدة
دينا :سيدة الأتوبيس وهيا الوسيلة
في بعض الأحيان الأرادة وحدها لا تكفي بدون عزيمة وإصرار ع الشئ
هناك بعض الأسئلة التي تدور ف عقلي
1 - من المسيطر الشهوة ام العقل
2- ما هي المواد الفعالة التي لا تغيب الوعي
3- كيف اقضي ع ضميري حتي اصبح بلا ضمير
تللك الاسئلة تراودني ف كل خطوة لا أعلم ماذا أفعل
نزلت من الاتوبيس انا والبنت ال كانت قدامي من شدة البعبوص ال اكلتة كنت هقع لولا هيا ال لحقتني لقيت البنت بتقولي اول مرة ليكي ولا اي
قولتلها اول مرة ع ايه قالتلي ع ال حصل دة قولتلها دي تاني مرة بصراحه اتا قرفت وهيا الوسيلة الوحيدة الي هتوصلني لشغلي وبعدين صحيح اسمك ايه قالت انا دينا وانتي قولتلهت ناهد عاشت الاسامي يا دينا
دينا : يخليكي ليا انتي رايحة ع فين كدة
ناهد : انا نازلة اتمشي شوية في البلد عندي اجازة من الشغل وزهقت من قعدة البيت وانتي رايحه فين
دينا : انا بيتي هنا ورا المصنع
ناهد : بجد دة انا شغالة ف المصنع
دينا : ع كدة بقي هنبقي صحاب
ناهد : حبيبتي دي حاجة تفرحني
دينا : طالما بقي مش وراكي حاجة تعالي نشرب عصير سوا عندي في البيت
ناهد : معلش مش هينفع
دينا : متقلقييش انا عايشة لوحدي جوزي متوفي من 4 سنين وابني في الجيش
ناهد : مش هيبقي فيها احراج
دينا : لا ولا احراج ولا حاجة ولا شكلك خايفة مني بسبب ال حصل
ناهد : اخاف من اي انتي معزورة وفنفس الوقت لو فتحتي بوقك هيبهدلوكي
دينا : يبقي انتي كدة لسه متعرفيش حاجة تعالي نكمل كلمنا ف البيت احسن
ناهد : ماشي
وصلنا البيت واول مدخلنا فرجتني ع شقتها كانت دور ارضي مكون من اربع غرف وصالة ومطبخ وحمام بيت واسع يعني من دورين بصراحة البيت عجبني اوي كان بتاع جوزها الل@ يرحمه وبعدين قالتلي خدي راحتك كانك في بيتك بالظبط متقلقيش محدش بيجيلي وانا معرفش حد هنا وجيراني ماليش خلطة بيهم اد كدة انا في حالي وهما ف حالهم واديكي شايفة هنا البيوت بعيدة عن بعضها اد ايه المهم يعني هدخل اغير هدومي واعمل العصير واجيلك قولتلها ماشي دخلت تغير بيني وبين نفسي كدة قولت هو ايه ال انا بعملة دة ازاي ادخل بيت واحدة معرفهاش الا من ساعه بس وقطعت تفكيري
دينا : هتفضلي لابسة كدة النقاب هو في رجالة هنا يا بنتي
ناهد : معلش نسيت لسة اول يوم ليا بالنقاب متعودش علية
دينا : اقلعي يا شيخة احنا ستات زي بعض
وقلعت النقاب واول مشافتتي
دينا : يخربيتك وانا مفكراكي كبيرة هههههه
ناهد : ههههههههههههه مش كبيري اوي يعني
دينا : طب تديني انتي كمان سنه
ناهد : حوالي 40 او حاجة و40 ف الرينج دة
دينا : لية هو باين اني عجوزة ولا ايه
ناهد : لا مقصدش حاجة
دينا : انا 38 سنه ياستي وانتي حوالي حاجة وعشرين كدة
ناهد : فعلا صح المهم اتتي ايه حكايتك مع ال اسمة درش دة
دينا : مصطفي دة ال حميني في اي مكان ف البلد واد جدع كدة
ناهد : جدع بردوا
دينا : اه مستغربة لية
ناهد : ولا حاجة ال عملة النهاردة هو وصاحبة ميخلهمش جدعان خالص
دينا : انتي متجوزة ولا لسة
ناهد : لا لسة متجوزتش وع فكرة دول حيوانات انا لولا خوفت ع نفسي يعملوا فيا حاجة كان زماني فضحتهم
دينا : بطلي عبط اديكي شوفتي الكل بيلزق فبعضة وكلة ع الهدوم
ناهد : بس انتي شكلك محترفة
دينا : مانا واخدة بالي انك متابعه
ناهد : اقولك ع حاجة
دينا : قولي
ناهد : بس وحياة اغلي حاجة عندك يكون كلامي معاكي بيني وبينك بس علشان بجد ارتحت ليكي
دينا : اوعدك ياستي انطقي بقي
ناهد : بصي يا دينا انا بصراحة راكبة الاتوبيس دة بالذات علشان عايزة انتقم ليا ولأختي الصغيرة
دينا : تنتقمي من مين يا عبيطة انتي دول يموتوكي ومحدش يعرف عنك حاجة انا كنت زيك كدا في الاول بس شهوتي غلبتني من ال بشوفة
ناهد : تقصدي اي.
دينا : مقصدش حاجة انا اتعمل فيا قبل كدة واتكلمت وزعقت وعليت صوتي بهدلوني وقطعولي هدومي لولا مصطفي حاش عني رغم ان هما صحاب ومكنش يعرفني من وقتها وانا استرجلتة وحاولت كتير انتقم لدرجة اني اخت سكيني معايا فا لشنطة بس مكنش عندي جرأة
ناهد : طب لو وقفنا جنب بعض ومنعاهم نهائي
دينا : مش هنعرف
ناهد : لا هنعرف بس عايزة خطة كويسة
دينا : ياريت يا ناهد يس انا خايفة وفنفس الوقت محتاجة ال هما بيعملوة فبا
ناهد : طب متجوزي
دينا : اتجوز ازاي وانا ابني بقي راجل وشحط اطول مني
ناهد : عادي يا دينا دة حقك في الدنيا
دينا : قفلي ع موضوع الجواز دة دلوقتي هو انتي هترجعي الشغل امتي.
ناهد : لسة يوم السبت المهم انتي معايا ونقف جنب بعض ولا اي
دينا : انا معاكي بس خايفة
ناهد : انا ال اخاف اكتر منك انا لسة بنت بنوت واي حاجة غلط ممكن تضيعني
دينا : انتب شكلك مصممة بقي
ناهد : ايوة
دينا : انتي مش خايفة اني اروح اقولهم الكلام دة
ناهد : طبعا خايفة بس بيكي او من غيرك هعمل ال ف دماغي حتي لو فقدت اعز ما املك
دينا : انتي بيعاها بقي
ناهد : اه معايا ولا هتروحي تقوليلهم
دينا : طيب اديني فرصة افكر
ناهد : طيب معاكي 4. ايام لحد السبت هجبلك بعد الشغل تردي بموافقتك او لا
دينا : ماشي تمام
ناهد : انا هقوم امشي بقي علشان متاخرش
دينا : خليكي قاعدة معايا بدل مانا قاعدة لوحدي كدة
ناهد : معلش بقي مرة تانية
دينا : طب متعرفيش عايزين حد معاكم ولا لا
ناهد : ليكي
دينا: ايوة
ناهد : حاضر هرد عليكي السبت ماشي
دينا: طب خدي رقمي الارضي اهو وادي رقم درش
ناهد : تمام كدة علشان هحتاجة
دينا : ماشي ي ستي نورتيني الشوية دول
ناهد : يخليكي ليا البيت منور بصحابة
خرجت من عند بيت دينا وبصراحة لقيت نفسي خوفت مرة واحدة حسيت انها هتروح تقلهم بس بيني وبين نفسي بقول عادي مهو محدش هيعرفني بالنقاب او من غيرة يعني هعرف اتصرف وبقا معايا كدة رقم اول واحد فيهم بس للاسف مكنش لسة معايا فون ف لحسن الحظ لقيت سامح بيركب العربية بتاعته
ناهد : سايب الشغل ورايح فين كدة
سامح : الصوت دة مش غريب عليا انتي ناهد صح
ناهد : ايوة
سامح : بتعملي اي هنا ورايحة فين وايه ال انتي لابساة دة
ناهد ؛ كتت عند واحدة صاحبتي ورا المصنع نا وعطتني النقاب والعباية هدية هيا ملتزمة شوية ونفسها اكون زيها
سامح : اقلعي البتاع دة كدة هنتمع اني اشوف القمر دة ولا اي
ناهد : انت رايح ع فين كدة
سامح : انا كنت جي عندكم البيت لسببين
ناهد : اي هما
سامح : االاول علشان اكد عليكم يوم الاربع بابا موصيني
ناهد : طب والتاني
سامح : خليها مفجأة كدة
ناهد : سامح انجز انت عارفواني مش بحب المفجات
سامح : هوصلك ولا تستني الاتوبيس
ناهد : تصدق انت رخم
سامح : حسابك ف البيت لما نوصل هو عمي سعيد هناك
ناهد : انا سيباة هناك مش عارفة هيكون هناك ولا ف الورشة
سامح : ورشة اي هو مش شغال ف شركة
ناهد: اه بعد الظهر كدة المصاريف والعيشة بتزيد ف كتر خيرة يعني
سامح: رب/ يقوية ويصلح حالة كان المفروض ماسك المصنع مع الحج
ناهد : يلا كل شي قسمة ونصيب
ومشينا بالعربية وانا كنت قاعدة ورا مردتش اقعد قدام علشان عارفه انه غلس وهيرخم وبردو مخلتش من نظراتة من مراية العربية وكنت عاملة نفسي مش وخدة بالي علشان ميفكرش حاجة
سامح : فكرتي ولا لسة
ناهد : انا مش وعداك ان الرد هيجيلك اول مرجع الشغل
سامح : لسة هستنا كل دة
ناهد : اه ومالة لازم تدوخ شوية
سامح : ياشيخة حرام عليكي انا بقالي سنه ونص دايخ اكتر من كدة هقع من طولي
ناهد : مجتش من 4 ايام
سامح : حاضر اديني مستني لما نشوف اخرتها بس احب اقولك الف مبرووووك
ناهد : مبروك ع ايهة
سامح: مهيا دي المفجاة التانية
ناهد : متقول بقي وبطل رخامة
سامح : لما نوصل بقي
ناهد : طب بص قدامك بقي وخليك ف سكتك
سامح : اموت فيك وانت مدايق كدة
ناهد : مقولنا خليك ف طريقك يا عم الحج
ووصلنا الاول عدينا ع الورشة لقينا بابا روح علشان يتغدي راح سامح قال عطلاق حماتي بتحبني وهنتغدوا سوا بالعند فيكي يلا ووصلنا البيت .......
وبكدة خلص الجزء الاول من الحلقة الخامسة استنوني ف الجزء الثاني منها رايكم يهمني روددكم ع القصة بتشجعني اكمل .. وايووووووة بقي .. والجيبة ضيقة
الجزء 7
أولآ انا أسف ع التاخير لظروف العمل مكنتش ملاحق اعمل حاجة
الجزء الثاني من الحلقة الخامسة
اول موصلنا البيت
ناهد : هتستني ولا تطلع معايا
سامح : اطلعي ادي الجماعه خبر ونادي عليا
ناهد : ماشي
وطلعت الشقة وفتحت الباب بابا كان قاعد في الصالون وماما في المطبخ
سعيد : ايه يابنتي التأخير دة كلة
ناهد : بعدين نتكلم سامح واقف تحت
سعيد : طيب دخلية عقبال مالبس
ناهد : تعالي يا سامح اطلع بابا فوق
سامح : ماشي يا ناهد
سعيد : اتفضل يابني
سامح : الل$ يخليك ياعمي سعيد معلش أنا جايلك من غير ميعاد
سعيد : لايبني انت تيجي في اي وقت البيت بيتك
سامح : ربن# يخليك يا عم سعيد
ناهد : طيب انا هدخل اساعد ماما علشان سامح هيتغدا معانا
سامح : انا بهزر يابنتي انتي مصدقتي
سعيد : عليا الطلاق مانت ماشي غير لما تتغدي معانا .. ويلا يا ناهد انجزي انتي وامك انا سايب المحل
;وحطينا الاكل وقعدنا كلنا سوا وسامح منزلش عيني من عليا وماما اخدت بالها وانا كنت قعدة قدامه روحت دوست علي رجلية علشان يبطل وخلصنا اكل ودخلت عملت الشاي وجبته
ناهد : ايه هيا المفجأة يا سامح انجز شوقتني
سعيد : مفجأة ايه يا سامح خير يابني
سامح : خير يا عمي سعيد متقلقش( وغمز لبابا في دراعه وقالة بصوت واطي) انا ممكن اتكلم معاك لوحدنا بعد ازنك
سعيد :يام ناهد ادخلوا انتوا شوفوا وراكوا ايه عايز سامح في موضوع كدة .
جمالات : حاضر يا خويا
وقومنا وانا كنت متغاظة جدآ من سامح وكنت عايزة امسكه أخنقة
سعيد : خير يابني في ايه انت كدة قلقتني
سامح : لا خير بس مكنتش عايز ناهد تسمع حاجة
سعيد : شكلها عملت نصيبة خير يابني
سامح : ياعمي خير انا اتكلمت مع والدي في اني أطلب منك أيد ناهد بنتك وقالي أقولك الأول توافق ولا لا
سعيد : بصراحه انت فاجئتني بالموضوع ده بص يابني انتوا فين واحنا فين احنا ناس عايشين ع ادنا
سامح : عيب ياعمي احنا واحد الحج لو عرف كلامك دة هيزعل جدآ
سعيد : يابني العين متعلاش علي الحاجب وافرض وافقنا مش هقدر أجهز لبنتي الجهاز الي يناسب مستواكم
سامح : ومين قال اني عايزها بجهاز لا انا عايزها بالهدوم الي عليها فكر كدة ياعمي ورد عليا علشان أجيب الحج وأجي
سعيد : حاضر **** يقدم الي فيه الخير طب وناهد عارفه خاجة
سامح : لا ياعمي متعرفش انا جي ليه أصلآ ممكن تنادي عليها علشان أقولها علي المفجأة
سعيد : تعالي ياناهد
ناهد : ايه بقي المفجأة يا سامح
سامح : هو انتي مش خريجة كلية تجارة
ناهد : ايوة لية
سامح : طب ليه لما قدمتي في المصنع مقدمتيش بشهادتك
ناهد : ياسلام اخلص واقول انت عايز ايه
سعيد : عيب يابنتي كدة
سامح : سيبها علي راحتها انت مبتشوفها عاملة ازاي في المصنع مكهربة العمال
ناهد : هيا دي المفجأة جي تشكي
سامح : لا انتي من يوم السبت تيجي وانتي لابسة هدوم شيك كدة علشان تستلمي مكانك الجديد <br>
ناهد : ايه هترفدوني
سامح : لا يالمضة هتقعدي علي مكتب وتمسكي حسابات المصنع كله
ناهد : طب وعمي سعد
سامح : ملكيش أنتي دعوة بيه انا كنت عايز رقم تليفونك هحتاجة في العقد الجديد
ناهد : لما اجيب تليفون هبقي اديهولك
سامح : طيب ياعمي هستأذن انا بقي وبكرة العصر هعدي عليكم علشان الحفلة
سعيد : طيب استنا انا هنزل معاك
ونزلوا سامح وبابا والي كنت خايفة منه حصل
جمالات : الواد مكنش منزل عينه من عليكي
ناهد : نعم واد مين يا جوجو
جمالات : انتي هتستعبطيني ولا اي انا قاعدة وشايفة هو في حاجة بينكم
ناهد : يا جوجو لو في حاجة كنتي عرفتي انا مش بخبي عليكي حاجة وانتي عارفة بكدة كويس
جمالات : طيب يا نانا المهم انتي مالك الأيام دي مش مظبوطة لية
ناهد : مالي ياماما ما انا كويسة اهوه
جمالات : طيب بصي يابنتي انا هتكلم معاكي بصراحه علشان الي انتي فيه دة غلط هيضرك انتي
ناهد : في ايه انتي هتشكيكيني في نفسي مانا زي القدرة اهو
جمالات : بطلي لك كتير وخليني اكمل كلامي قبل سماح متيجي
ناهد : قولي انا سامعه اهو
جمالات : وانا بغسل بقالي فترة بلاقي الاندر بتاعك علية بقع كتير
ناهد : بقع ايه دي هتلاقي البريود ولا حاجة
جمالات : هو انا هبلة للدرجادي دي حاجة تانية وانتي فهماني كويس
ناهد : عمالة تقولي في الغاز وانا مش فاهمه حاجة يا جوجو
جمالات : بصي انا ستر وغطا عليكي انا امك يا هبلة بخاف عليكي اكتر من اي حد في الدنيا
ناهد : متتكلمي ياماما قلقتيني في ايه
جمالات : كسك دة مش لامم نفسة لية ( وبتشاور ع كسي وبتقرصني من جنبة)
ناهد : اه اه ايه الي انتي بتقولية دة اول مرة تقوليلي كدة
جمالات : انتي كبرتي وفهمتي متخافيش انا كنت في سنك كدة قوليلي بقي ايه السبب
ناهد : بصراحه ياماما كدة بحلم كتير اوي الايام دي
جماللات : هتكدبي من اولها
ناهد : هكدب ليه عليكي
جمالات : الي بشوفه دة مستحيل من الاحلام انتي حد بيلعب فيكي يابت
ناهد : بجد كدة ياماما انتي تعرفي عن بنتك كدة
جمالات : لا معرفش كدة لو اعرف كنت موتك تحت رجلي اتكلمي من غير لف ولا دوران
ناهد : بصراحه كدة انا عمر محد لمسني ولا عمرها هتحصل في حياتي غير في الحلال متقلقيش ياماما لو مش مصدقاني مستعدة أحلفلك علي مصحف
جمالات : قالوا للحرامي احلف قال جالي الفرج
ناهد : انتي بتتكلمي معايا كدة ليه ومتغيرة ليه كدة
جمالات : لا متحلفيش عايزاكي تقلعي هدومك كلها دلوقتي
ناهد : ماما في ايه
جمالات : اخلصي ياكسمك متخليشصوتي يعلي اقلعي هدومك
ناهد : لا مش قالعه بقي مدال كدة وانا هشوف بابا يتصرف لما يجي
جمالات : يكون احسن علشان يشوف بنفسه واعرفه اخلية يقتلك بايدة اخلصي يامتناكة اخلعي
ناهد : ( بصراحه انا خوفت اوي من ماما مش عارف مالها النهاردة كدة فيها ايه) حاضر هقلع بس اطلع برا انتي
جمالات : لا مش هطلع يا كسمك انا مستنية عايزة اشوف حاجة بعيني
ناهد : حاضر ياماما ( وقلعت هدومي معادا الاندر والبرا )
جمالات : وعايزة تحلفي يا شرموطة ايه الي علي الاندر دة
############# نكمل في الحلقة الجاية هتبقي كل يومين حلقة ارجو التثبيت من جديد
الحلقة السادسة
الجزء الأول بعنوان ( ذكريات مؤلمة )
عمري مكنت اتخيل ان هيجي يوم وماما تكلمني بالشكل دة وازاي اصلا قدرت تعمل كدة اكيد في سبب لكل دة نفسي اعرف ايه هو مينفعش اسيب ماما كدة ...
ف وقت سابق (جمالات)
هو ف اي البت ناهد مالها كل شوية تقلع الأندر ويكون مبلول انا لازم اعرف ف اي بالظبط
مينفعش اسيب البت كدة يخوفي ليكون حد بيلعب بيها او الواد سامح يكون بيعمل معانا حاجة
مينفعش اسكت كدة البت هتضيع مني ....
حوار مع وسواس الضمير
الوسواس : ههههههه البت هتطلع شرموطة ولا اي
جمالات : لا بنتي عمرها متبقي كدة
الوسواس : يابت الشرموطة م انتي طالعه لأمك والبت هتطلعلك أكيد
جمالات : ياوسخه مستحييييل
الوسواس : ههههههه احا انتي عايزة بنت اللبوة تطلع ايه دكتورة كسمك يابت
جمالات : ومين قالك يالبوة اني هسكت انا مش هسيب بنتي ضيع مني زي م انا ضيعت
الوسواس : قولوا للشرموطة توبي قالتلهم بعد مكسي اتفشخ
جمالات : الل& يخربيتك يا سعيد انت السبب في اللي بقيت فيه
الوسواس : ارمي خيبتك علية يالبوة م انتي لو مكنتش عايزة كدة كنتي اتسرفتي
جمالات : يووووووووة بقي غوري انتي دلوقتي لازم تقلبي عليا المواجع
الوسولس : لا مبقلبش لو كنت نسيتي اللي جرأ شوفي كسك ال اتهري
جمالات : يوووووة غوري خليني اشوف اعمل اي انا دلوقتي ....
وفي لحظة جمالات مر عليها شريط حياتها الي فاتت
وأفتكرت لما شافت امها بتتناك من راجل غريب ع سرير ابوها
ولما شافت خالها بينيك امها وجدها بينيك امها وخالها
وابوها بيتناك من خالها وجدها ومن امها حست انها وقعت في مستنقع كله وساخة وقله أدب
ومع مرور الوقت اتعرفت ع سعيد وحبوا بعض ومقعدوش كتير واتجوزا
وعاشوا ف سبات ونبات وخلفوا ناهد وسماح ومصدقت انها بعدت عن عيلتها الوسخه اساسآ وافتكرت سعيد لما ابتدي يتغير معاها بالتدريج
بدل مكان بيمارس معاها مرة في الاسبوع
بقت مرة في الشهر بقت مرة في السنه
بقت مفيش حاجة خالص لحد مكسها غني
(زوروني كل سنه مرة حرام تنسوني بالمرة ) وفي اليوم الموعود من3 سنين كدة قررت تلبس وتروح للسوق اللي في المدينه
وركبت الأتوبيس وكان زحمه ع الأخر خالص
ومرة واحدة لقت حاجة صلبة مغروزة في ظهرها بالراحه حسيت بيها سكينه او مطواة متعرفش ولقيت الي بيقولها هتنزلي معانا المحطة الجية من غير كلام ولسة هصوت لقيته حاطط ايدة وكاتم بوقي وواحد كان قدامي بيداري علينا وانا عنايا كلها مليانه دموع وبترجاه بعنايا بينغزني بالسلاح اكتر وجت المحطة ونزلنا ع الزراعي كدة بس في مصنع بعدينا بشوية 4دقايق مشي يعني واول منزلت قولتلهم
حرام عليكم انتوا عايزين مني اي واحد فيهم قال انا مصطفي ودة ابراهيم مش عايزين نخدوكي غصب عنك فتعالي برضاكي احسن ليكي
جمالات : حرام عليكم اتقوا **** انا ست غلبانه ومتجوزة وعندي عيال
ابراهيم : لو خايفه علي عيالك بصحيح تعالي معانا بدل ماقسم ليكي أموتهملك
مصطفي : لا ياهيما مش كدة هيا بتفهم كويس وهتيجي معانا من غير غلب
جمالات : خلوني امشي حرام عليكم
مصطفي : احا بقي انا مسكت هيما عنك بالعافية ياكسمك ( وراح مسكني وشدني من الطركه ) اسمعي الكلام يامرة ياشرموطة بدل مخلي هيما هوا اللي يكلمك
.. مقدرتش اتصرف لحد موقفوني عند بيت كدة وخبطوا عليه وطلعت واحدة فتحت الباب وعرفت بعدين ان اسمها دينا
هيما : ابنك هنا يا مرة
دينا: لا مش هنا معاكوا حاجة ولا ايه
مصطفي : اه يا دينا مصلحه حلوة اوي
دينا : ايه بالحب ولا غصب
هيما : متخلصي يا كسمك هنفضل واقفين نلك ع الباب ولا اي
دينا : يوووة متزوقش وانا منعتك تعالي ياختي اتفضلي
وبعد مدخلنا
دينا قالت تشربوا حاجة ولا مستعجلين راح مصطفي قام معلش بقا ياهيما المرادي سيب المزة دي عليا الاول اظبطهالك وادخلك
هيما : دلع كسمك دة هو الي هيجبنا ورا لما نشوف اخرتها
مصطفي خدني من ايدي ودخلني اودة النوم وقال
مصطفي : متخافيش هنبسط كلنا وبعدين تروحي سليمه
جمالات : انت شكلك محترم وابن ناس ناس يخليك **** سبني اروح
مصطفي : تحبي برداكي ولا غصب عنك
هيما : تحب اجي لكسمها
مصطفي : اي ادخلة
جمالات : سكته مش بترد
مصطقي : خلاص يا هيما عقلت تحبي تقلعي العباية بنفسك ولا اقلعهالك انا
جمالات : ............. ساكته مبتردش
مصطفي : و**** اطلع وادخلك ابراهيم
جمالات : خلاص الي انت شايفه
مصطفي : لا انا عايز برداكي انتي
جمالات : قامت وقلعت العباية وكان تحتيها قميص بيتي لونه احمر تحفه علي جسمها
مصطفي : بذمتك في حد يخبي الجمال دة ويغطية كدة
جمالات : علشان خاطر **** ارحمني
مصطفي : هيما .... ولسة مخلصش الكلمه
جمالات:خلاص انا قدامك اهو اعمل الي انت عايزه
هبما : ف حاجة يا درش
مصطفي : لا بديك تحية يا صاحبي
هيما : طب انجز بكسمك
مصطفي قرب جنبي وقعد ع السرير وحط ايدة ع كتفي وبقي يبصلي وايدة التانية ع صدري ومسكه قفشة مرة واحدة حلماتي وقفت واتسمرت
مصطفي : احا انتي هايجة طينه
جمالات : اصل اصل
مصطفي : شكل الخول مش مديكي حقك ولا اي
جمالات : تعرف تدخلة وتخلصني وراحت وقفت وقلعت العباية وقلعت الاندر الي كانت لابساة
مصطفي : يخربيت حلاوة كسممك ونزل ع كسي باسة اممممممممممواة وطلع ايدة ع صدري مسك بزازي كنت طلعتهم من البرا مش عارفة امتي عملت كدة وبصراحه كان مصطفي قنان ولقيت نفسي بقوله دخلووو بقي نيكيني بقي افشخني ارحمني انا هايجة موت هموت واتناك اه اه اه اه اه اه اه وروحت مسكت راسة بفخادي ودوست عليها علشان يزود الحس ف كسي بقي يلحس اكتر وانا كل ال عليا اه اه اه اه ابوس ايدك دخلة لحد منطق وقالي ادخل اي قولتلك دخل بتاعك قالي اسمه ايه يالبوة واول مسمعت الكلمة دي منه في الوضع دة لقيت نفسي بقوله دخل وبك في كسي نيكني بقي افشخ كسمي المتناكة راح مصطفي حط زبرة في كسي مرة واحدة ع اخره روحت مصوه وقولتله بالراحه يا مفتري نيكني بالراحه وهو ولا سائل وفيا عمال يرزع في كسي قعد ربع ساعه ينيك فيا من كتر هيجاني لفيت رجلي ع طيزي علشان ميطلعش زبة لحد مجة ينزل قالي انزل فين قولتلة هاتهم جواه وجابهم في كسي واترمي عليا لقيت نفسي بحسس ع شعر راسة وبقوله يخليك ليا معرفش عملت كدة ازاي وقالي لو عايزة تاني هكتبلك رقمي ونتقابل وانيكك تاني قولتلة بس بشرط
مصطفي : وكمان بتشرطي يالبوة
جمالات : خرجني من هنا متخليش حد تاني يلمسني وانا هوعدك اني هعملك كل ال انت عايزة
مصطفي : طب مانتي حلوة اهو وبتيجي
جمالات : و****ي اول مرة حد يلمسني فيها غير جوزي
مصطفي : واتبسطي
جمالات : انت صحيت فيا حجات كانت ميته من سنين جوايا
مصطفي : احا هو انتي مش بتقولي متجوزة
جمالات : هحكيلك كل حاجة بس خرجني من هنا واول مروح هكلمك
مصطفي : مع اني مبصدقش النسوان بس هنشوف
جمالات : هتخرجني ازاب
مصطفي : البسي يلا واطلعي معايا ملكيش دعوة
لبست وطلعت معاه لقيت هيما بيرزع في دينا في الصالة وهيا بتصوت
هيما : رايحين فين
مصطفي : هقولك بعدين
وخرج مصطفي وانا معاه وشكرته وقالي لا ياكسمك هستناكي تكلميني .............
والدموع نزلت من عنيها وهيا بتفتكر الي حصلها في ايامها وسنينها السودة
الوسواس : كسك بياكلك يالبوة وحشك النيك
جمالات : اتهدي يا شرموطة لازم تخليني افتكر كل حاجة
الوسواس : لا انا حبيت اعرفك ان الدنيا دوارة وعمر بنت الشرموطة متطلع دكتورة
وبكدة خلص الجزء الاول من الحلقة السادسة انتظروني بكرة في الجزء التاني من الحلقة اتمني تكون عجبتكم طريقتي في الكتابة دعمكم ليا بيفرحني ويخليني اكمل
أيوة بقي والجيبة ضيقة
الجزء الثامن بعنوان ( دايرة ومكتملتش
(فلاش باك)
جمالات : ايه ال ع الاندر بتاعك دة يا شرموطة
ناهد : .......
جمالات : متردي عليا يابت الوسخه الواد سامح عمل معاكي حاجة
ناهد : لا والل& يا ماما محدش يقدر يعمل معايا حاجة ودماغك متروحش لبعيد وبلاش الظلم دة
جمالات : انتي لسة شوفتي ظلم بروح امك دة لسه لما ابوكي يرجع يشوفلة صرفه معاكي
ناهد: والل& يا ماما غصب عني
جمالات : انطقي وقولي عمل معاكي اي
ناهد : ياماما والل& ماعمل معايا اي حاجة انتي فاهمه غلط
جمالات : طيب فهميني انتي الصح ياختي
ناهد : حاضر بس علشان خاطري متحكيش حاجة ل بابا وانا هقولك كل حاجة
جمالات : احكي في ايه
ناهد : انتي عارفه كل يوم بروح الشغل وبركب الاتوبيس
جمالات : ايوة يعني وايه الجديد
ناهد : يا ماما الاتوبيس بيبقي زحمه وانتي عارفه ايه ال ييحصل ف ام الزحمة دي
جمالات : احا يعني وسبتيهم يتحرشوا بيكي ولا عجبتك اللعبه بكسمك
ناهد : والل& ابدآ غصب عني ولا حد يقدر يفتح بقه هيموت
جمالات : اومال اندرك غرقان ع طول ليه كدة
ناهد.: .........
جمالات : متنطقي يابت المتناكة هتنقطيني ولا اي
ناهد : ياما ايه الشتيمة دي عمرك مكنتي معايا كدة
جمالات : كل يوم من دة لحد مترجعي لعقلك
ناهد : لا يا ماما انا عاقلة وعارفة بعمل اي كويس
وبصراحه كدة انتي فاهمه وانا فاهمه ال بيحصل في الجسم لما حد يتحرش بيكي بتبقي عايزة فاهمه يعني ايه عايزة
ورغم دة كله بكتفي بالأحلام وبس فهمتي كدة يا ست ياماما
جمالات : انتي ازاي تكلميني كدة يابت الوسخه ( وضربه ع وش ناهد )
هو انا معلمتكيش تتكلمي بأدب ولا اي
ناهد : لية كدة ياماما حرام عليكي دة انا حتي مبعملش زيك علشان اريح نفسي ولا مفكراني مش عارفه
جمالات : ( بلمت واتسمرت مكانها وبصوت مبحوح قالت ) عارفة .!! عارفة اي بالظبط يا ناهد
ناهد : خلاص ياماما بلاش نتكلم ف الموضوع دة
جمالات : لا انا عايزة اعرف انتي عارف اي
ناهد : يا ماما انا مش عايزة أحرجك
جمالات : لا احرجيني علشان اكون فاهمه بس
ناهد : عارفة ياماما لما اوقات كتير بااليل بقوم اروح الحمام بشوفك وانتي قاعدة ع السرير تريحي نفسك وكمان كنتي بتيجي اودتي وتريحي نفسك فيها
جمالات :بس يا ناهد انتي متعرفيش حاجة
ناهد ; ياماما انا مبقتش صغيرة انا كبرت وفهمت
الست بتكون محتاجه ايه ودة واضح من ترصفاتك مع بابا انتي مش معوداني ع صحوبيتك واسرارنا مع بعض
جمالات : اه مهو واضح خبيتي عليا لحد مخت بالي من انداراتك
ناهد: طب انا اسفه مش هكررها تاني بس فضفضلي ل نانا حبيبتك
جمالات : اقول اي بس يا نانا
ناهد صدقيني انا هفهمك يا ماما وممكن اساعدك كمان
جمالات : تساعديني ازاي يابت
ناهد; دماغك لتروح كدة ولا كدة
جمالات : اومال هتساعديني ازاي
ناهد : احكيلي بس وفضفضي لبنتك حبيبتك
ولسسة ماما هتحكيلي سماح دخلت علينا فجأة
سماح : انتوا بتتكلموووا ف اي بقا من غيري
جمالات : بنتكلم ع خيبتك السودة هنتكلم ع اي يعني
سماح : بردو كدة يا جوجو لما سعيد هيجي هقولة
جمالات : خليكي اد كلامك مرة
ناهد : هتتباع في لحظة ههههههههه
سماح : اه كدة بانت الفولة م انا التريقة بتاعتكم صحيح قبل م انسي بابا زمانه جي ومتناموش علشان فيه اجتماع النهاردة
جمالات : لية اجتماع استرها ياللي بتسترها انتي بيجي من وراكي خبر عدل يا بومة
سماح : لا شكله خير هو فرحان النهاردة
ناهد : هو انتي لازم تعدي عليه يعني
جمالات : طبعا مهيا الوحيدة ال بتعرف تقلبة في برشين
ناهد : يسهلوا ادينا زي ماداك
سماح : قركوا دة ال هيجبنا الارض و****
جمالات : طيب غيروا هدوموكم وانا داخله المطبخ الحق احضر عشا خفيف
سماح وناهد : ماشي يا ماما
سماح : ها عملتي اي
ناهد : عملت اي ف اي
سماح : نعم يا ختي اومال انتي نزلتي فين النهاردة
ناهد : بس يا جاموسة متعليش صوتك انا فهمتك خلاص
سماح : هاااااااااا وبعدين احكيى
ناهد : يا غبية هيا من اولها كدة اصبري واول م اعمل حاجة هقولك
جمالات : بت يا سماح انتي يا زفته تعالي عايزاكي
سماح : طااااايب جيه اهوه
وانا بكلم سماح كنت غيرت هدومي وطلع علشان اقعد في الصاله ولقيت ماما وسماح بيتكلموا بهمس بصوت واطي يعني مش عارفة ايه الي شدني اتصنت عليهم
وكان الحوار كالأتي
سماح : ( حاضنه ماما من ضهرها ) اي ي جوجو قطعت عليكم خلوتكم ولا اي طب من غيري كدة
جمالات : بس يالبوة انتي بتقولي اي
سماح : انتي فاهمه ( وراحت حاطة ايديها ع طيز ماما) هيا مدقتش من العناب ولا اي
جمالات : شيلي ايديك يا وسخه مفيش حاجة من الي في دماغك دي
سماح : طب خلاص هستناكي بالليل ياما هدخلك واللعب مع سعيد جوة
جمالات : ينيلك بت هايجة ع ابوها ولسة متفتحش
سماح : دة اخرة حطة واجري ههههههه
جمالات : (بصوت عالي) طب خلصي يا فالحه المواعين وتعالي يا ناهد ساعدينا............
روحت رجعت بسرعه مكاني لا يا جوجو سماح معاكي انا جاية فاصلة النهاردة
قعدت افكر كتير مع نفسي ف اي بين سماح وماما انا معرفهوش وبابا اي ال هايجة عليه دة لا بقا كدة كتير واتحط فوق دماغي هو انا هفكر ف اي ولا ف اي بس لحد مغلبني النوم وصحيت ع صوت بابا بيصحيني وبيقولي: قومي جالك عريس يا لمضة الل& يكون ف عونه لو بقا من قسمتك انا قومت وقولتلة انت بتقول ايه كدة
سعيد : قومي اغسلي وشك كدة ويلا علشان ناكلوا وبعدين اتنيلتي نمتي لية انا مش بعت قولت ف اجتماع
ناهد : معلش يا بابا النوم غلبني شوية
سعيد : طيب قومي يلا علشان هموت من الجوع
قومت غسلت وشي وحطيت معاهم الاكل ع الطبلية وكلنا قاعدين نبصوا لبعض مش عارفين ل اي وقلقانين وقومنا شيلنا الاكل وبابا قال لسماح تعمله شاي وتعمنا بيبسي من ال جايبة معاه وتحط الشيبسي ف طبق وتجيبة وماما قالت الغزالة لما تكون رايقة ياتري خير ف اي انا مش مطمنالك يا راجل .......
وبكدة خلص الجزء الثامن
الي اللقاء في الحلقة التاسعة واتمني تعجبكم القصة وتتفاعلوا معايا
وووووووووووووووووووأيوة بقي الجيبة ضيقة
الجزء التاسع
مش عارفة الوقت مش عايز يعدي لية عايزة أعرف الأجتماع دة ليه وعايزة اشوف سماح هيا وماما ناووين ع
وأخيررررررآ
سعيد : تعالي يا ناهد أقعدي جنبي
جمالات : خير يا راجل فيه اي قلقتنا كلنا
سعيد : لا متقلقوش جايبلكم خبر حلو النهاردة
ناهد : خير يا بابا فرحنا
سعيد : فيه واحد طلب ايدك مني
ناهد : تاني يا بابا ما أنت عارف الموضوع دة
جمالات : مهو يا بنتي مش هتفضلي قاعدة جنبي طول عمرك
سماح : مين يا بابا ها مين
ناهد : اهدي يا مقصوفة الرقبة دلوقتي هو مين يا بابا
سعيد : سامح
جمالات : سامح ابن صاحبك
ناهد : اكيد هو في غيرة نعرفه
سماح : مبرووووووك يا نانا الف مبروووك
ناهد: يا بنت اتلمي مش وقت هزار
سعيد : ع اساس انك مش عارفه بالموضوع يعني
ناهد : لا والل& يا بابا هو كان قايلي انه عايز يتقدملي وانا عمالة أمطوح فية
سعيد : طيب وانتي ايه رايك يا ام ناهد
جمالات : بصراحه الواد كويس وهينقلها نقلة كويسة بس ف الاول وف الأخر الرأي رأيك
سعيد : فكري كدة وردي عليا انا بلاش تردي عليه مش عايزين الناس يزعلوا مننا دول عشرة العمر يا بنتي
سماح : بصي فكري بالراحه فرصة كويسة يانانا وهيكون ليكي شأن كبير
ناهد : حاضر ادوني فرصة أفكر
سعيد : هو أسبوع بالكتير متمطوحيش ف الراجل غلط كدة يابنتي
ناهد : حاضر يا بابا ربن^ يسهلها من عندة
جمالات : ربن^ يهديكي يابنتي ويرسيكي ع حل في الاول وف الاخر دي حياتك وأنتي حرة ف اختيارك
ناهد : تمام ماشي
سعيد : الاجتماع انتهي تعالي يا جمالات عايزك ف موضوع
ودخل بابا وماما الأودة بتاعتهم وفضلت انا وسماح نتكلم عن موضوع سامح لحد مزهقتني وقولتلها انا داخلة أنام واريح دماغي منك ...
ودخلت أودتي وفردت جسمي ع السرير وبقيت اكلم نفسي سامح وليه مقليش انه هيطلب ايدي من بابا
وقولت لنفسي ان فعلا كلامهم صح جوازي من سامح هيرفع من شأني وكمان هيرفع من شأنهم
ماشي لما أشوفك يا سامح وفكرت ف سماح وماما وال ف دماغي صح ولا **** وبأتمني انه ميكونش صح ويا هل تري الأيام مخبيالي ايه تاني أنا لو فضلت قاعدة كدة مع نفسي هتنقط
اما اروح أغلس ع البت سماح شوية كدة كدة انا نايمه مش هيجيلي نوم دلوقتي وروحت علشان احاول أوقع سماح ف الكلام مش هفضل مستنية كل دة
دخلت لقيتها قاعدة ع السرير ومغمضه عنيها وخالعه الأندر وبتلعب ف كسها وأول م شافتني اتنفضت من مكانها
ناهد : يخربيتك يا مفعوصة انتي بتنيلي اي ع دماغك
سماح : ............. ( صمت تام )
ناهد : ايه يا هبلة انتي خايفة مني
سماح : ............. ( صمت تام )
ناهد : يابت اتكلمي هتتخرسي كدة كتير مش هقول لحد متخافيش
سماح : اول مرة واخر مرة مش هتتكرر تاني
ناهد : ولا تكرر تاني بس بالعقل ياخايبة انا اكبر منك اهو ومش بعمل زيك كدة
سماح : ياسلام
ناهد : وحياة عبسلام
سماح : أومال بتستحملي ازاي
ناهد : استحمل ايه بالظبط يا مفعوصة انتي
سماح : علي اساس انك متعرفيش يعني
ناهد : طيب اسيبك تكملي الي بتعملية
سماح : .............. ( صمت تام )
ناهد : شوف البت ال مصدقت
سماح : هو انتي كنتي جايه هنا ليه
ناهد : مش جيلي نوم قولت اجي اسهر معاكي ونتكلم سوا ف اي حاجة
سماح : اه موضوع سامح صح
ناهد : لا مش موضوع سامح ياختي جاية نلك ف اي حاجة تانية
سماح : اوعي تقولي لماما يا ناهد هزعل منك
ناهد : يابت متخافيش مش هقولها
( وف عقلي بأستغراب بتستعبطيني ياختي ) ولا أقولك هقولها وخلاص مش هتعملك حاجة
سماح : لا علشان خاطري والنب€
ناهد :خايفة ولا ايه وهتخافي ازاي طب م انا عارفة كل حاجة
سماح: عارفة .! عارفة ايه بالظبط
ناهد : كل حاجة مهي ماما حكتلي علي كل حاجة
سماح : ماما ( بأستغراب واندهاش) حكتلك ع ايه
ناهد : بأمارة ال حصل النهاردة ف المطبخ
سماح : وانتي عارفة من امتي
ناهد : ماما مش بتخبي عليا حاجة اصلأ
سماح : يبقي لما دخلت عليكوا قطعت عليكم كدة
ناهد : قطعتي علينا ايه
سماح : هتستعبطي يا نانا
ناهد : لا بس عايزة اسمعها منك بتبقي حلوة
سماح : قطعت عليكم السيكو سيكو هههه
ناهد : أه أه أه أه أنا كدة فهمت لا باختي احنا مبنعملش كدة
سماح : ع سوسو بردو
ناهد : وع ابو سوسو كمان
سماح : بجد و****
ناهد : اه و**** بجد
سماح : طب روحي بقي خليني اكمل
ناهد : انا كدة كدة طالعه بس متعرفيش ماما اني قولتلك اني عارفه علشان مزعلش منك
سماح : ماشي
وبكدة انا فهمت ايه المستخبي بينهم بكل سهوله اما أنتي طلعتي غبية او يا سماح
ياتري ماما هتتصرف ازاي لما تعرف وهتتكلم معايا ازاي بظروفها بقا
فاضل دورك انت كمان يا زفت مش عارفه انت طلعتلي منين
دخلت أودتي وقفلت الباب عليا وقلعت العباية البيتي الي لابساها وبصيت ع جسمي في المرايا وقلعت البرا والأندر وقعدت ألعب ف بزازي وفي حلماتي لحد ملقيت كسي ابتدي ياكلني فقررت اني أريح نفسي شوية فردت جسمي ع السرير وغمضت عنايا
وأفتكرت اللي بيحصل ف الاتوبيس والواد مصطفي واد ايه ايدة جميلة بتولعني كدة وهو بيبعبصني في طيزي وهو حاطط ايدية ع بزازي من ورا وسرحت بخيالي أكتر .......
;ناهد : درش
درش :اي عايزة اي
ناهد : عايزاك انت
درش : أخيرآ قولتيها
ناهد : عايزاك تنيكني وتفشخني فكسي وطيزي وبوقي وبزازي عايزاك تنيك كل حته فيا
درش : دة ايه دة كلووو والشرمطة دي من أمتي
ناهد : حاطيت ايديا ع زبة فوق البنطلون وقولتلة من يوم مشوفت دة
درش : ودة مالوش اسم ولا ايه يا لبوة
ناهد : زوبرك يا قلب لبوتك
راح درش هجم عليا وخدني ف حضنة وقالي هفشخ كسمك يا شرموطة
وقولتلة افشخة بزوبرك يا درش يا حبيبي وراح لففني وحاضني من ظهري
واووووف لما حسيت بزوبرة وهوا راشق ف طيزي من ورا العباية وايدية الي بتلعب ف بزازي وبتفعص فيهم اه اه اه اه اه اه اه حاجة جميلة اوي ومرة واحدة لقيتة داس ع ظهري بايدية علشان احني جسمي وراح رافع العباية لحد وسطي وقطعلي الاندر وعمال يضربني ع طيزي اوف اوف اوف
درش : يخربيت جمال ام طيزك يا شرموطة
ناهد : اه اه بالراحه يا درش ع طيزي
درش : وكسك الي يهبل دة
وراح دافس زبة ف كسي ع أخرة من حطته لقيت نفسي بطلع لقدام وهو ماسكني وفضل يرزع ف كسي ع اخرة
وانا أقولة بالراحه ع كسي يا درش يخربيت امك بالراحه يواد اه اه اه اههههههه
وهو ولا سائل فيا ولا كاني موجودة أصلا وعمال يرزع ف كسي جامد لحد منزل جوايا
وفتحت عنايا لقيت نفسي جبت عسلي ومش عارفة لية فكرت اني ادوق طعم عسلي عمري مفكرت اعملها ولسة جاية احط ايدي ع بوقي لقيت الباب بيخبط وصوت ماما بتنادي بسرعه كدة
جمالات : ناهد انتي صاحية
ناهد : ايوة ياماما
جمالات : قافلة الباب ع نفسك ليه افتحيلي خليني ادخل
ناهد : طيب وقومت لبست العباية ع اللحم وخبيت الأندر تحت الملاية
جمالات : انتي قافلة الباب ع نفسك ليه
ناهد : عادي يعني كنت بغير هدومي واشوف هلبس اي ف الحفلة بكرة
جمالات : (دخلت وقفلت الباب وراها ) ايه الي قولتيه لسماح دة
ناهد : قولتلها علي ايه ياماما( ماما لابسه قميص نوم ازرق سوارية واصل لتحت الركبة بحاجة بسيطة )
جمالات : مش وقت استعباط خالص عرفتي من امتي
ناهد : اول مرة أعرف النهاردة
جمالات : ازاي يعني
ناهد : شوفتكم ف المطبخ والفار لعب فعبي
جمالات : أه تقومي موقعه الخايبة في الكلام
ناهد : ياماما خلاص انا عرفت ومتقلقيش سرك ف بير يا ست الكل
جمالات : انتي متاكدة انك كنتي بتغيري هدومك
ناهد : ايوة وهكدب عليكي ليه
جمالات : طيب ماتيجي تنضمي معانا بدل مانتي مع نفسك كدة
ناهد : (بصراحه ماما نزلت من نظري اوي) لا مع نفسكم وبعدين بابا مش لسه عامل الواجب ايه الطمع دة
جمالات : هههههههه ضحكتيني وانا مكنتش عايززة اتنيلي عليكي وع ابوكي جته خيبه
ناهد : انا هنام طفي النور وانتي خارجه(نزلت تحت الملاية وغطيت نفسي)
جمالات : انتي الخسرانه
مردتش ارد عليها وقغلت الباب وراها وكنت وقتها ع اخري ازاي عادي كدة ولا همها حاجة كأنها حاجة عادية كدة ومش خايف بابا ليشوفهم انا لايمكن اسكت ع الوضع دة ابدآ بابا لو عرف ممكن يروح فيها بس مش عارفة اعمل ايه انا هنام بقي وخلاص
(فلاش باك سريع ) حوار * جمالات وسماح *
جمالات : لبوتي الصغيرة لسة صاحية
سماح : ولبوتك الكبيرة لسه طالعه
جمالات : الجميل ماله مقموص لية كدة
سماح : يعني انتي مش عارف يا ست ماما
جمالات : اوعي تكوني بتغيري من ابوكي ههههه
سماح : ازاي يعني مكنتيش جيتيلي اساسآ
جمالات :ايه رايك في القميص دة
سماح : حلو
جمالات : لا كدة الموضوع فيه ايه متتكلمي يا لبوة
سماح : مقولتليش ليه انك عرفتي ناهد بالي بيحصل بينا
جمالات : عن ايه يابت خضتيني اتكلمي في ايه
سماح : ناهد دخلت عليا لقتني بلعب ف كسي عملت نفسي خايف انها هتقولك وكدة يعني لحد مقالتلي متخافيش مانا عارفة كل حاجة بأمارة الي حصل في المطبخ
جمالات : **** يخربيتك هيا ليلة سودة كدة وهو في حاجة حصلت في المطبخ يا مفضوحة
سماح : نعم اومال هيا عرفت منين
جمالات : يالبوة يابت الوسخه مبتكتميش حاجة ابدآ سهل اي حد يوقعك بالكلام
سماح : نهار اسود انا كدة بوظت الدنيا خالص هتتصرفي ازاي يا ماما
جمالات : مش لسه هستنا للصبح انا رايحالها دلوقتي
سماح : وهتقولي ليها اي ست الكل
جمالات : اتخمدي انتي ومتقلقيش
سماح : نعم اومال انا مستنية مين
جمالات : عملك الأسود يا لبوة اترزعي لحد مجيلك
سماح : ها عملتي اي
جمالات : خلاص حليت الموضوع
سماح : بجد ازاي بالسرعه دي
جمالات : هو انا خايبة شكلك يا كسمك
سماح : ابوس كس امي اممممواة احكيلي
جمالات : لا مش وقته واتخمدي دلوقتي
سماح : يعني ايه بقا اتخمد
جمالات : عقاب ليكي علشان تتعلمي تعقلي الكلام كويس يا لبوة والمرة الجاية هتكون معانا نانا
سماح : ازاي ياماما
جمالات : بصي هنعمل خطة حلوة كدة نوقعها معانا بس ياريت تكوني جدعة وتبقي ادها
سماح : وعد ياماما اخر مرة تحصل
جمالات : الي هيحصل كالاتي .؟
***************************** وبكدة خلص الجزء التاسع ياتري ام ناهد بتفكر في ايه وايه ال هيحصل ف الحفلة ودة ال هنعرفه ف الجزء العاشر وأسف ع قلة التنسيق بسبب ان الفون مش مساعدني كويس تفاعلكم يسعدني وأرأكم تهمني
* الجزء العاشر *
جمالات : بس المهم تعملي الدور صح يا حبيبتي
سماح : حاضر بس فكرتك دى هتنفع مع ناهد اعتقد لا
جمالات : ليه كدة يا فقرية
سماح : ما أنتي عارفه ناهد أكتر مني مش محتاجة يعني
جمالات : اعملي بس ال قولتلك عليه وملكيش دعووة اتفقنا
سماح : اتفقنا طب وبابا هنعمل معاه ايه
جمالات : الل& يخربيتك فقرية ابوكي ع ابو ابوكي
سماح : طب يلا بقي ولا هنقضيها كلام
جمالات : لا هتنامي يا بيضة عقابآ ليكي
سماح : يووووووووووووووووة ماشي يا شوشو
جمالات : ولا يهزك يا لبوتي الصغيرة تصبحي ع خير .....
(^ _ ^)
ناهد : وبعدين ف النوم ال مش عايز يجي دة وفضلت أعافر ف النوم لحد الساعه 6 الصبح ونمت وع الظهر كدة صحوني علشان أقوم أفطر وابتدي أجهز علشان الحفلة وع الساعه 2 ونص كدة لقينا سامح بيخبط ع الباب ونزلنا وركبنا العربية واول موصلنا البواب فتح باب الفيلا ودخلنا ونزلنا من العربية بصراحه كنت مبهورة جدآ بالمنظر الخارجي للفيلا طوب فرعوني ورسومات جميلة جدآ وفيه جنينة جميلة جدآ
سامح : اتفضلوا يا جماعه في بيتنا المتواضع
سعيد : اتفضل انت يا بني الأول ادي للحج خبر
سامح : الحج مستنيكم ومنبه عليا متأخرش
ناهد : هيا الحفلة هتبدا متاخر ولا ايه
سامح : لا 4 دقايق بالظبط وهتبدأ
سماح : ايشمعنا 4 يعني
جمالات : هو انتي لازم تتلمضي معلش يا استاذ سامح
سامح : استاذ ايه بس يا طنط احنا اهل كدة بتزعلوني والل& خلوا البساط احمدي يا جماعه
ناهد : هنفضل واقفين برة كتير
سعيد : شكل الحفلة هتكون هنا مع ان مش شايف ناس
سامح : معلش يا عمي الكلام اخدني معاكم
ومرة وحدة كدة لقيت راجل شكلة محترم جدآ وشيك ف
لبسة بصراحة موز اخر حاجة وبعدين عرفت انه الحج
ودي كانت الصدمه بالنسبالي
الحج : وبعودة زمان يا أهل الكرم الواطي واطي بردو
وجة سلم ع بابا وخدة بالحضن... بقا يا سعيد متسئلش عليا كل الفترة دي
ليا كلام كتير معاك بعدين
سعيد : ودة الي كنت خايف منه يا صاحبي بس انت اصيل واحسن وطول عمرك
الحج : ( سلم ع ماما وبابا قالة دي بقي سماح ) ودي بقي اللمضة الكبيرة معروفة يعني
سعيد : حقك يا حج مربيها ع ايدك وهيا صغيرة
الحج : طب اتفضلوا يا جماعه البيت بيتكم تسبهم واقفين برة كدة ازت مبتفهمش
سعيد : لا احنا كننا بنتفرج ع المنظر انا مجتش هنا من سنين يا حج والشكل
اتغير اوي عن الاول **** يرحمهم الي كانوا مجمعين الكل
الحج : طيب يلا ادخلوا الأكل هيبرد وانا بطني خلاص
سعيد : هههههههههههه طول عمرك
" ودخلنا الفيلا اتوهمت اكتر من الوسع الي فيها والمناظر الجميلة ال ع الجدران وتصميمات العفش كل حاجة هاي هاي ودخلنا ع السفرة وكانوا حاطين من خيرات ربنن! كتير سفرة كبيرة ومكنش فيه غيرنا الموجودين الي في الحغلة اومال فين الحفلة دي بس وبعدين عرفت ان الحج قال كدة علشان بابا يوافق يجي لان دماغه ناشفة جدآ محجرة وبعد كدة خلصنا اكل وقومنا قعدنا ف غرفة الضيوف وانا عنايا ع الحج من تحت لتحت بطريقة متخليش حد يشوفني خالص وحصل الحوار كالأتي
الحج : هتستلمي شغلك الجديد امتي يا ناهد
ناهد : من يوم السبت وشكرآ ليك يا عمو الحج
الحج : الحق يا سعيد دي بتقولي يا عمي من امتي الادب دة معايا
سعيد : ههههههههههههههههه مش فاكرة اكيد يا حج
الحج : الايام جاية كتير هنبقي نفتكر ببس العيب مش عليها العيب عليك انت والمدام علشان مبتحكلهاش حاجة وع سعد بردة انه معرفنيش انها بتشتغل في المصنع عندي عاملة ( بيقولها بنرفزة بجد )
سعيد : اومال ايه يا حج هتشتغل مدير
ناهد : لا عادي يا حج انا اصلا كنت هرفض لاني مبحبش الوسايط نهائي احب بمجهودي اعمل الي انا عايزاة علشان اعرف ادي الشغل حقة واتا راضية عن نفسي
الحج : هتطلعي لمين يا عني طالعه لابوكي دماغكم زفت بصي يا ناهد مش عشرة يوم ولا اتنين ابويا اتولد هو وجدك ف يوم واحد ومفيش حاجة فرقتهم غير الموت وانا وابوكي كدة بردة بس الفرق اني لما ابتديت اعلي وربن! فتحها عليا بعد عني واحدة واحدة وقال ايه يا ستي خايف أفكر انه طمعان فيا
سعيد : انت لسة فاكر يا حج ميبقاش قلبك شايل مني
الحج : دي عشرة عمر يا جدع وتعالي نقعد ف المكتب ان وانت علشان نتكلم ع راحتنا مش هفضل ماسك لساني كدة كتير وانتوا في بيتكم مش محتاجين عزومة يعني وخدهم يا سامح فرجهم ع المكان كلة
سامح : حاضر يا حج تحبوا تتفرجوا دلوقتي ولا تستنوا شوية
جمالات : لا خلينا شوية كدة
سامح : خدوا راحتكم دة بيتكم
ناهد : انا عايزة اقف في البراندا اتفرج ع المنظر
سامح : طب تعالي اوديكي
جمالات : هيا الحجه فين يا سامح مش باينة يعني واختك الصغيرة بقالي كتير مشوفتهمش
سامح : مسافرين من اسبوعين يا طنط امريكا ييعملوا شوية حجات هناك وراجعين يوم الجمعه
جمالات : يجوا بالسلامه يابني
سامح : طب تعالوا ف البرندا يا جماعه نقفوا في الهوا شوية **
وطلعنا سامح ف البرندا بصراحه المنظر كان يهبل من جماله ومعرفناش قعدنا وقت اد ايه والحج جة وبابا قال يلا علشان نروح قبل الوقت ميتاخر وانا كان نفسي اتكلم مع سامح أهزأة شوية ع ال عمله من ورايا وركبنا العربية وسامح قال ثواني يا جماعه وجيلكم دخل الفيلا وبعد شوية طلع هو والخادمين ومعاهم 6 شنط لينا وبابا كان رافض ياخدهم في الاول مع الحاح الحج علية مقدرش يزعله وقال لبابا شنطتين لناهد وكل واحد فيكم ليه شنطه ليه كدة يا حج لزوم الشغل الجديد احتاجتي اي حاجة ادي نمرتي ملكيش دعوة بسعيد خالص بصراحه انا كنت مبسوطة اوي من الاهتمام الزايد وقلقت من ال وراة وبعدين وصلنا البيت وسامح طلع معانا الشنط ومرداش يدخل وندة عليا وقالي الشنطة الحمرا فيها لفة هدية محدش يفتحها غيرك بصتله بأستغراب وقولتلة حسابك لسه معايا بعدين قالي ماشي يا لمضة رغم اني معملتلكيش حاجة بس بردو ماشي وبعد كدة نزل وبابا وماما دخلوا يغيروا هدومهم وانا اخت الشنطتين بتوعي ودخلت الاودة بتاعتي لقيت سماح داخلة ورابا روحت قولتلها هش يلا برة كل واحد ع اودتة وقفلت الباب ع نفسي وغيرت هدومي وقولت افتح اشوف الشنط فيها ايه ابتديت بالشنطه الحرا لقيت فعلا فيها لفة هدية ولسة جاية افتحها لقيت الباب بيخبط ماما وسماح برة خبيت اللفة تحت السرير بسرعه وقاوا هاتي الشنط في الصالة علشان نشوفوهم كلهم وطلعنا الصاله وابتدينا بالشنطة بتاعت بابا كان فيها عبايات رجالي سعودي واطقم داخلية وبدلتين وقيها كيس ملفوف كدة بنفتحه لقينا فيه صور لبابا والحج مع جدي صور عائلسة وهما صغيرين ولقينا مبلغ تحتيهم لقيناهم 10ألف جنية في الوقت دة كان بالنسبالنا مبلغ كبير وكنا مبسوطين جدآ وبابا كان محروج ومدايق كدة وبعدبن فتحنا شنطة ماما لقينا فيها جواب من والدة سامح زوجة الحج يعني كاتبة لماما **** يعجبوكي انا عمري ما انسا اجمل ايامنا سوا واحنا صغيرين وقالت كمان كل ف الشنطة محدش نقاة غيرها ومحدش يعرف عنهم حاجة وبنشوف الحاحة لقينا عبايات حريمي جميلة جدآ خروج وبيتي وللنوم ولقينا فيها شنطه حمرا صغيرة ماما بصت لبابا كدة وبابا قعد يضحك ويضحكها وقولتلهم متضحكونا معاكم كدة ماما قالت حجات مالكوش دعوة بيهم واتنقلنا ع شنطه سماح لاقينا فيها اطقم خروج ليها وكام بيجامه حلوة بصراحه كتت طمعانه ف واحدة بس مردتش اخده منها وسماح كانت فرحانه اوي بحاجتها الجديدة وفاضل دور شنطي ابتدينا بالشنطه البني لقينا فيها جواب بردو من ام سامح ليا وكان مضمونه ازيك يا عفريته عاملة ايه صعب انك تفتكريني بس يا تري لسة لمضة زي مانتي ولا كبرتي وعقلتي وقالت ليا كلام معاكي لما ارجع من امريكا ماما قالتلي خدي الشنطه دي دخليها في اودتك يا ناهد هنشوفوها سوا كدة لوحدينا وتعالي نشوف الشنطه التانية فيها ايه وفعلا لقينا في الشنطه التانية اطقم خروج حلوة اوي وكام فستان جميل جدآ جدآ وتحتيهم مبلغ 2000ج علشان اشتري جزم وصنادل وشنط وكدة ماما وبابا فضلوا يدعوا للحج والحاجة وانا سئلت ماما هيا اسمها ايه ياماما قالت مريم وفرحنا جدآ بالحاجة وماما قالت ف ودني لما ابوكي ينزل الورشة بكرة نبقي نفتح الشنطه بتاعت مريم لوحدينا ماشي يا ماما وبعد كدة الكل دخل ينام وانا فضلت مكاني محستش غير وبابا بيصحيني علشان ادخل انام في اودتي وصحينا الصبح ع صوت حد بينادي ع بابا وطلع واحد معاه عربية وبابا نزلة ولقينا طالع معاه وفي ايدة اكياس ياما فيها فواكة ولحوم واسماك وحجات حلوة كتير وعرفنا انها من الحج دخلنا الاحجة وشلناه وبابا عزم ع الراجل بالفطار او حتي كوباية شاي الراجل رفض وقال الحج قالي توديهم وترجعلي بسرعه عرفنا انه اسمه عم سالم سواق الحج الخصوصي وحضرنا الفطار وبابا نزل ورشتة وانا دخلت ارتب الاودة بتاعتي وافتكرت لفة الهدية ال جيبهالي سامح فتحتها لقيتها تليفون نوكيا n73 كان لسة نازل وقتها وكان غالي اوي ولقيت بردوا خط فودافون طلعت اجري ع ماما وانا مبسوطة وفرجتها ع الفون وقالت يابختك حد يرفض عريس زي دة وتعالي يالا علشان نشوف الشنطه التانية ****
وبكدة خلص الجزء العاشر اتمني انه يكون عجبكن تفاعليكم يشجعني ع الاستمرار وانتقادكم يصب في مصلحتي استنوني ف الجزء 11
الجزء الحادي عشر
(ذكريات منسية)
الشخصيات
〰〰〰
مصطفي سعيد : الحج والد سامح
مريم متولي : زوجة الحج ووالدة سامح
سهام مصطفي : ابنه الحج
〰〰〰〰〰〰〰
هناك في الزمن الماضي البعيد ذكريات جميلة وبعض الذكريات المؤلمة وهناك أشخاص لا نستطيع تذكرهم نظرآ لصغر العمر حينها فتأتي إلينا في الوقت الحاضر ويحاول العقل تجميعها وتذكرها أحيانآ يستطيع وأحيانآ أيضآ مع مرور الوقت يستطيع .....
سامح : أهلآ أهلآ بست الحبايب أهلآ أهلآ بالقمر ال غايب
مريم : يا واد يبكاش فين القمر دة مأنتوا خلاص عجزتونا
سامح : فشر يا ست الكل القمر بيفضل قمر مهما يطول الزمان
مريم : ماشي يا سامح
سامح : اومال فين سهام
مريم : راحت ع المصنع ع طول هيا زيك أونطجية
سامح : هوبا بقي الجو شكلة هيخلي لينا ولا ايه
مريم : لما ارتاح الاول يا خول انا لسة جية من سفر طويل
سامح : طيب بذمتك زوبري موحشكيش
مريم : وحشني طبعآ هو أنا أقدر أستغني عنه
سامح : طب اطلعي وانا هاجي وراكي جري
مريم : يا خول ابوك لازم يدوق الأول مش أنت
سامح : طب وانا هتبعيني كدة
مريم : مددت ايديها ع زبة وقالتلة لما ابوك ينام هصالحه وع **** تقرب من أختك أنا قبليها ياما هقطعهولك خالص
سامح : وهيهون عليكي بردة يا ست الحبايب
مريم : اه هيهون سبني بقي اطلع افرد جسمي شوية قبل أبوكي ميجي
سامح : حاضر ياماما وع فكرة الجماعه كانوا هنا امبارح والحاجة وصلت
مريم : بجد يا سامح فرحتني **** يفرحك المهم اعمل حسابك الجمعه الجية توديني انا واختك وترجع تاني
سامح : حاضر يا ست الكل
طلعت مريم الأودة بتاعتها وغيرت هدومها وأفتكرت ايام زمان مع جمالات أيام زمان ايام العشق والحجات الحلوة قبل الجواز افتكرت متعتهم سوا وفي نفس الوقت جمالات كانت خلصت الشنطه مع ناهد وطلعوا الحاجة وهيا كمان دخلت أودتها وقفلت الباب ع نفسها وطلعت الشنطة الصغيرة الي مريم بعتهالها وفردت جسمها ع السرير وأفتكرت أيام زمان مع مريم أيام العشق والحجات الحلوة قبل الجواز كل حاجة مرت ع الاتنين في نفس اللحظة
جمالات : مين ال بيخبط بالطريقة دي ع الصبح
مريم : افتحي يا ختي هو ف حد بيعبرك غيري
جمالات : ادخلي يا كسمك حد يهبد ع الباب كدة كويس ان امي مش هنا كانت شخرلتلك
مريم : اممممممممم اومال هيا فين المتناكه ع الصبح
جمالات : متلمي نفسك يا كسمك ايه الي معاكي دة
مريم : دي جيالي هدية من مصطفي بعتهالي من امريكا
جمالات : طب ومروحتيش بيها ع البيت ليه
مريم : علشان امي تفضحني
جمالات : يا ساتر عليكي وع امك اللبوة دى
مريم : طب تعالي وحشني كسك يا لبوة
جمالات : جاية فوقتك طول الليل وانا كسي نار ومش لاقياكي يا وسخه كنتي فين من اول امبارح كدة
مريم : هقولك بعدين يا لبوتي
خلعت مريم العباية بتاعتها ورمتها ع الارض وبعدين خلعت الاندر والبرا وشدت جمالات اخدتها في حضنها وفضلت تقفش في بزازها من ع العباية
جمالات : بالراحه يا هايجة في ايه مش كدة
مريم : تعبانه اوي يا شرموطة مصطفي ناكني في الفون امبارح طول الليل وكسي مش عايز يطفي
جمالات : احا ازاي هو في كدة اصلا نيك بالمشاورة دة ولا ايه يا لبوة
مريم : مش وقت كلام خالص يا بنت المتناكة اقلعي وحصليني ع السرير
قلعت جمالات كل هدومها ورمت نفسها ع مريم في السرير وفضلوا يحضنوا فبعض ويبعبصوافي طياز بعض ويحكوا كساس بعض واحلي واجمل اهات طالعه منهم راحت مريم قامت من ع السرير وراحت تفتح الكيس
جمالات : دة وقته يابنت المتناكه اخلصي قبل امي متيجي تخلي ليليتنا سودة
مريم : اصبري يا هايجة هفرجك علي حاجة هتهبلك وراحت مطلعه جهاز كاوتش كدة ويدي شكل الزب
جمالات : احا ايه دة يا بت مريم : انتي لسة شوفتي حاجة افتحي رجلك كدة
وفتحت جمالات رجلها لمريم وشغلت مريم الجهاز وحاطته ع كس جمالات
جمالات : حاسبي لتفتحني يا شرموطة
مريم : متخافيش يا جوجو اتمتعي انتي
جمالات : اه اه اهههههههههه البتاع دة بيزغزني ف كسي اوي اه اه اه
مريم : طب وكدة يا لبوة
جمالات : اه جميل اوي اه اه اتا عايزة البتاع ده
مريم : لما تبقي تعوزية هبقا ادهولك
جمالات : اه اه اه اه اه اه قربت اجيب اه اه
مريم : رمت الجهاز ونزلت ع كس جمالات وهاتك يالحس لحد مجابتهم وشربت مايتها
جمالات : تصدقي البتاع دة جميل اوي يا بت
مريم : طب تعرفي تعملي زي معملتلك كدة
جمالات : اه ياختي هيا مش متاهه سكك كسك وحافظتة صم عرفيني بس بيشتغل ازاي وانا هعمل
عرفت مريم جمالات بالجهاز وجمالات اتعلمت بسرعهيا بتعملها لقت مريم اتسمرت مكانها وبتبص ع الباب راحت جمالات بصت هيا كمان واتسمرت مكانها معرفتش تعمل ايه وتتصرف ازاي ******
ياتري شافوا مين وهيعملوا ايه ودة ال هنعرفه في تكملة الجزء يتبع نظرآ لضيق الوقت وعدم التأخير
تفاعلكم يشجعني ع الاستمرار
باقي الجزء 11
ام جمالات : انتوا بتعملوا ايه يا شراميط يا ولاد الوسخه
جمالات : معلش ياماما اول مرة تحصل واخر مرة مش عارفن عملنا كدة ازاي
ام جمالات : وخيات امك يابت الوسخه وايه الحجات دي جايباها منين
مريم : جرا ايه يا طنط انتي هتمثلي علينا الدور
ام جمالات : امشي اطلعي برة يا شرموطة يابنت الكلب
مريم : هههههههه اطلعي منهم يام جوجو انا لو مشيت دلوقتي مش هيحصل طيب
ام جمالات : انا مبتهددش بكسمك
مريم : طب والل& لقول لماما واخليها تيجي تسيحلك ف المنطقة كلها يام كس واسع
ام جمالات : بردة كدة يا مريومه يا حبيبه قلبي
مريم : هو انتي متتعدليش غير كدة مكان من الاول يا حجه
ام جمالات : بلاش بنتي يا مريم ابعدي عنها انتي وامك
مريم : بنتك طالعه شرموطة اكتر منك متقلقيش عليها هيا ال قافلة عن نفسها مش فاجرة زيك
ام جمالات :انا اسفه ابوس ايدك سامحيني انا زي امك بردو
مريم : زي امي فشر يا ختي ع الاقل امي ع زب ابويا وبس مش زيك لو طغل هتهيجي عليه يا مرة با وسخه
جمالات : خلاص بقي يا مريم دى مهما كان امي علشان خاطري انا
مريم : انتي نسيتي ال بتعمله فيكي بتشغلك خدامه عند الي بينكوها
مريم : من غير ما اقسم يا ام جمالات بيتك هيتخرب وهتتمني الموت
جمالات : علشان خاطري يا مريم بقي خلاص
مريم : طب ع الل& اسمع انك عملتي معاها حاجة تاني شايفه قاعدة الكلبة الي انتي قعداها دي مش هتعرفي تقعديها تاني .... *******
مريم : ياااه يام جمالات يلا متجوزش عليكي غير الرحمه كفاية عليكي جهنم
سامح : ماما يا ماما يا ماما (بصوت عالي )
مريم : جرا ايه با شرموط يابن الكلب انا مش قولت خليني اريح في اي فجعتني
سامح : معلش اسف اللمضة اتصلت وقالتلي ابلغك انها هتتتاخر وهتيجي مع بابا
مريم : ماشي خلاص غور من وشي خرجتني من تفكيري عيل خول صحيح
********
جمالات : يا حبيبه قلبي يا مريم والل& وحشاني مفيش حد غيرك كان واقف ف صفي وبيحميني من شر امي وابويا واهلها انا مش عارفه من غير كنت هعمل ايه
سماح بتخبط ع الباب ) ماما انتي صاحية
جمالات : أيوة يا سماح عايزة ايه
سماح : طيب افتحي خليني ادخل عيزاكي
جمالات : مش وقته دلوقتي خليني انام شوية
سماح : لا مش الي ف دماغك يا ماما
جمالات : اومال في ايه يا قلة راحتي
سماح : بردو كدة افتحي بس
جمالات : ايوة عايزة ايه
سماح : ايه الحلاوة دي كلها يا ست الكل
جمالات : حلاوة ايه فين دي وانجزي علشان عايزة اريح قبل مقوم اعمل الاكل لأبوكي
سماح : انتي مردتيش تخلينا نتفرج ليه ع الشنطه مع ناهد
جمالات : مكنش ينفع حاجات خاصه بيها مينفعش اقولك عليها مانتي عارفه اختك
سماح : طيب كسي بياكلني اوي يا احلي شوشو في الدنيا
جمالات : بالليل يا اصغر لبوة هايجة ع طول استحملي علشان مش فايقة خالص دماغي فيها مليون حاجة
سماح : طب الشنطه بتاعتك فيها ايه تاني متخبي مني
جمالات : هفرجك عليها بالليل يا لبوتي سبيني دلوقتي انام شوية
سماح : ماشي هروح اغلس ع سماح شوية
جمالات : متعمليش حاجة من ال اتفقنا عليها دلوقتي
سماح : حاضر
*************
وطلعت سماح وخبطت الباب ع ناهد
ناهد : ايه عايزة ايه يا زفته
سماح : ادخل
ناهد : مانتي دخلتي اهو خير عايزة اي
سماح : انتي عملتي معايا كدة ليه
ناهد : الل& م انا قاعدة ساكته اهو هو انا جيت جنبك خالص
سماح : لا انتي عارفه انا بتكلم عن ايه
ناهد : لا عرفيني وانجزي
سماح : ايه رايك في الي بنعمله انا وماما
ناهد : وانا مالي انتوا احرار سوا
سماح : طيب مش هتقوليلي عملتي ايه في النقاب
ناهد : قولتلك لما تحصل حاجة هبقي اقولك
سماح : طب تعرفي اني كان نفسه يدخل
ناهد : هو ايه ده يا بت
سماح : بتاع الواد يا ناهد
ناهد : انتي بتقولي ايه يا جزمة ( وراحت ضاربها بالقلم ) انتي ازاي تتكلمي معايا كدة هتستعبطي ولا ايه
سماح : طب والل& لروح اقول لماما ع الي ناوية تعمليه
جمالات : يخربيت ابوكم هو مفيش حد يعرف يرتاح ف ام البيت دة
سماح : ضربتني بالقلم من غير معملها حاجة
جمالات : ليه يا نانا هيا عملت ايه
ناهد : اسئليها وهيا تقولك السافلة
سماح : انا بردو الي سافله
جمالات : اخرصي يابنت الوسخه اتكلمي ياناهد قالتلك ايه
ناهد : البت جاية تقولي نفسها بتاع الواد يدخل فيها
جمالات : تروحي ضارباها كدة شوفي وشها عامل ازاي
ناهد : انتي بتتكلمي في ايه وانا بتكلم في ايه هو دة ال هامك
جمالات : وبعدين انتي شيفاها خلعت وخلينه ينيكها
ناهد : ايه ياماما الي بتقولية دة عمرك مكنتي كدة
جمالات : ياهبلة خليها تعيش شبابها
ناهد : تعيشها في الصح مش ف ام السفالة والقرف
جمالات : بدل متضربيها فهميها وجاريها في الكلام خليكي سرها انا مش دايمه ليكم يا ناهد وانتم ملكوش غير بعض
ناهد : شوف بردو الولية بتقول ايه اهو ام دلعك دة هيخيبها اكتر واكتر هو فين بابا من الي بيحصل دة
سماح : وبابا معانا بردو ( طلعت لسانها)
جمالات : اخرصي يا بنت الكلب وخشي اودتك دلوقتي حسابك معايا بعدين
ناهد : بابا معاكم في ايه بالظبط
جمالات : سيبك منها متاخديش ع كلامها مانتي عارفه انا هبله
ناهد : طب لما يجي بابا هنشوف الموضوع دة
جمالات : بلاش يا ناهد انا هعرفك بكل حاجة بس مش دلوقتي كل حاجة ليها وقتها
ناهد : لا انا عايزة افهم كل حاجة دلوقتي
جمالات : انا قولتلك بعديين شغلتي التليفون ولا لسه
ناهد : لسه وبردو انا هعرف
جمالات : طب شفليه وكلمي ابوكي خليه يجيب مخلل معاة
ناهد : ماشي
(وطلعت جمالات من عند ناهد وراحت لسماح هو انا مش قولتلك متعمليش حاجة دلوقتي نهائي انتي مبتسمعيش ام الكلام ليه وايه دخل ابوكي دلوقتي يخربيت دماغك المعفنه دي مش عارفة هنتصرف ازاي دلوقتي )
ناهد جابت الفون من الدولاب وشغلته ولسه جايه تتصل بابوها لقيت الفون بيرن
الو ايوة مين
المتصل : انا واحد معجب بيكي
ناهد : وعايز ايه يا عم معجب ( عرفت انه سامح من صوته)
سامح : مش انا دة قلبي الي عايز
ناهد : ضربه في قلبك يا ضناياة
سامح : ينهار ابيض ع اللاماضة
ناهد : عايز ايه يا سامح معلش مش فايقه دلوقتي مش هعرف اتكلم
سامح : في ايه يا ناهد حصل ايه خير قلقتيني
ناهد : لا مفيش مخنوقة بس متخانقه مع الزفته سماح يروح طلعلي سامح
سامح :طب ايه رايك ف سامح
ناهد : معلش ممكن نتكلم بالليل
سامح : ماشي بس انتي عرفتيني ازاي
ناهد : مش من صوتك متقلقش م انت مسجل رقمك ع الخط
سامح : مع انه محصلشي بس مش مشكلة ع فكرة ماما وصلت وبتسلم عليكم
ناهد : **** يسلمك ويسلمها سلملي عليها
سامح : الرد منك بكرة يا ناهد كدة طولتي لو مش عايزاني انا مش هزعل
ناهد : طب ممكن نتكلم ف وقت تاني
سامح : طيب لما تفضي اديني رنه وانا مش هفتح عليكي
ناهد : حاضر سلام دلوقتي
مكنتش تعرف ان امها سامعها
جمالات : الواد بيحبك فكري كويس
ناهد : عايز الرد مني بكرة
جمالات : وماله انتي بقالك فترة معلقاة
ناهد : هشوف لما بابا يجي
جمالات : لا متعرفيش ابوكي حاجة اتكلمي مع سامح وشوفي دماغك ودماغه
ناهد: انتي شايفه كدة
جمالات : مفيش غير كدة انا لو منك هوافق من غير تفكير كفايه العز والوسع وكمان بيحبك
ناهد : شوية كدة وهتصل بيه
جمالات : لا دلوقتي اتصلي واتاسفي ع كلامك ال كان زي السم دة
ناهد : ماشي بس مترميش ودنك معايا تاني
جمالات : الكلام بيجي لحد عندي انا طالعه واقفلي الباب ع نفسك
ناهد : ماشي
وبكدة خلص الجزء 11 استنوني في الجزء 12 علشان نشوف ناهد هتعمل ايه ف كل ال حواليها
لو عندك فكرة كويسة قول عليها وانا هشتغل عليها ومنتظر رسايلكم وتفاعلكم ورأيكم
الجزء الثاني عشر
سامح : مش مصدق والل& نفسي
ناهد : ممكن تسمعني بس الاول
سامح : اتكلمي يا ناهد انا معاكي
ناهد: معلش متزعلشي من طريقة كلامي كنت متعصبة
سامح :ومين قالك ان انا زعلان منك انا متعود ع طولة لسانك دي
ناهد : انا بتكلم جد يا سامح مش بهزر
سامح : ومين قال اني بهزر اتكلمي
ناهد : هو انا ممكن اسئل سؤال وتجاوبني بصراحه
سامح : طبعا اسئلي براحتك
ناهد : هو انتم ليه بتعملوا معانا كدة
سامح : بنعمل ايه هو احنا عملنا حاجة
ناهد : الهدايا والحجات الكتير ال جبتوها دي
سامح : العشرة مبتهونش الا ع ولاد الحرام يا ناهد وبعدين احنا اهل قبل منتولد احنا اساسآ
ناهد : انا مش عارفه فيه حجات كتير اوي مستخبية مش فاهماها لحد دلوقتي
سامح : حجات زي ايه كدة
ناهد : لما أعرف هبقي اعرفك . انت ليه كلمت بابا من غير متعرفني .؟
سامح : انا حسيت انك حاسة اني عايز العب بيكي
ناهد : لا وال& بس يا سامح انتوا فين واحنا فين فرق كبير بينا اوي
سامح : فرق في ايه يا عبيطة انتي كل الخير الي احنا فيه بسبب جدك ومعرفش ايه حصل فرق بينهم كدة محدش عايز يقولي حاجة
ناهد : كل حاجة هتبان مع الوقت
سامح : طيب انا هسيبك دلوقتي نازل اجيب شوية حجات للمصنع علشان صعب اعرف اجيبها بكرة
ناهد : طيب انا هروح استلم الشغل الجديد ازاي وهعمل ايه
سامح : متقلقيش كل حاجة جاهزة لما أرجع هكلمك
ناهد : لا متتصلش انت هبقي ارن عليك
سامح : حاضر يا ستي خلي بالك من نغسك
ناهد : سلام
طب يا بت يا ناهد بكرة الجمعه ومش هعرف اخترع حاجة علشان انزل اروح الاتوبيس بصراحه الواد مصطفي وحشني عايزة اشوفه وحشتني لمساته واللي بيعمله فيا مفيش قدامي غير اني انضم لماما ولسماح بس مش عارفه مش عايزة أنا هبدأ اوبا جتلي فكرة جهنمية
ماما يا ماما يا ست ماما
جمالات : يووووة الواحدة مش عارفه ترتاح في البيت دة عايزة ايه ياناهد
ناهد : معلش تعالي عايزة اوريكي حاجة
جمالات : لا تعالي انتي انا مش قادرة أقوم من ع السرير
ناهد : لا مش هينفع تعالي انتي علشان خاطري
جمالات : خير عايزة ايه يا بت
ناهد : وانا بقلب في الشنطه لقيت اكسسوارات كدة بس مش عارفه في قطعه كدة بتتحط تحت
جمالات : ايه دي ورهالي كدة
ناهد : خدي اهي امسكيها
جمالات : ههههههههههههه يخربيتك يا مريم وهيا البت هتفهم البتاعه دي
ناهد : بتضحكي علي ايه كدة هيا مكتوب عليها نكتة وانا مشوفتهاش
جمالات : لا اصل انتي مش فاهمه
ناهد : طيب فهميني انا مندياكي علشان كدة
جمالات : طيب اقعدي وانا هفهمك
ناهد : واديني قعدت اهوه اتكلمي
جمالات : دي يا حبيبتي زي الحلق كدة بس ع صغير خالص بس للست المتجوزة
ناهد : ايشمعنا يعني
جمالات : علي بلاطة كدو لما تكون الست مع جوزها وعايزة اكتر دي بتساعدها وبتسخنها
ناهد : نعم انتي بتقولي ايه
جمالات : زي مبقولك كدة انا كمان جبتلي واحدة ولسة لابساها من شوية
ناهد : يعني مينفعش البسها دلوقتي
جمالات : ينفع يا حبيبتي بس لما تكوني مع نفسك علشان بتهيج الست اوي
ناهد : طيب يا ماما هو لازم تحطي الكلام دة في الموضوع
جمالات : يا هبلة انتي اومال اقولك ايه لو قولت غير كدة مش هتفهميني
ناهد : ماشي يا ماما خلاص هيا بتوجع ولا حاجة
جمالات : انتي ناوية ع ايه لا مبتوجعش بس طالما متعرفيش تركبيها لازم حد يركبهالك
ناهد : لا خلاص مش عايزة
جمالات : شوف البت كبرت وبتتكسف مني اومال لو مكنتش انا الي بحميكي واغسلك طيازك
ناهد : كان زمان لاكن دلوقتي كبرت ومعدش ينفع
جمالات : طيل اخلعي بنطلون الترنج دة وانا هعرفك ازاي من مركبهالك
ناهد : لا خلاص مش عايزة
جمالات : ناهد قومي اخلعي عقبال مدخل اغسل وشي واجيلك (ومشيت جمالات)
ومشيت جمالات وراحت لسماح الاودة بتاعها وقالتلها 10 دقايق كدة وتيجي عند ناهد بس 10 دقايق بالظبط ودخلت الحمام غسلت وشها وخلعت العباية الي كانت لبساها ولبست عباية خفيفة شوية وقلعت الاندر بتاعها وراحت لناهد
جمالات : انتي لسة لابسة يا بت
ناهد : لا (ورفعت الغطا من ع رجلها )
جمالات : ايه يا بت القرف دة سايبة نفسك لية كدة وراحت قرصاها من فخادها
ناهد : عادي يا ماما هو انتي شيفاني رايحه اتجوز ولا حد هيشوفني اصلا
جمالات رفعت العباية بتاعتها وقعدت بين رجل ناهد ع السرير
جمالات :افتحي رجلك يا بت شوية
ناهد : انتي ليه قلعتي من تحت
جمالات : علشان اعرف اخد راحتي بس ايه رايك فيه
ناهد : حلو عليكي ياماما
جمالات : طب يا معفنه حطي ايدك علية كدة وشوفي ملمسة
ناهد : لا طبعآ يا ماما
راحت جمالات شدت ايد ناهد وحطتها علي كسها شوفي النظافه ازاي شوفيه ناعم ازاي وذ في انتي لو متجوزة وجوزك شاف المنظر دة هيتف ع وشك
ناهد : طيب سيبي ايدي طيب
جمالات : هو انتي مفكرة اني مش فاهمه دماغك يا بت
ناهد : ازاي يعني
جمالات : انتي يا هايجة اول ملمست كسك اترعشتي
ناهد : اكيد اول مرة حد يحط ايدة هنا غيري
جمالات : بصي في عنايا كدة
ناهد: اهو بصيت في ايه بقي
جمالات بقت تحسس ع كس ناهد بشويش خالص خالص وناهد كل الي عليها ياماما ايه دة جسمي بيسخن اوي
جمالات : يعني حلو ولا ايه
ناهد : مش عارف ياماما حاسة بزغزة فيه
جمالات : فين
ناهد : بتشاور ع كسها هنا
جمالات : ودة اسمه ايه يابت
ناهد : مش عارفه ياماما انتي شيلي ايدك بقي جسمي بيتكهربي
جمالات : نفسي فيكي من زمان اوي يابت ناهد ( وبتذود حركتها علي كسها)
ناهد : بالراحه ياماما عليا
جمالات : ماشي يالبوتي لما تعوزي انا في اودتي( وسبتها ومشيت بعد مولعتها اوي)
ناهد : يوووووووة بقي طب وايه العمل دلوقتي طالما انا عايزة ونفسي اجرب بقاوح وادوخ نفسي لية انا هروحلها وخلاص وروحت خلعتي هدومي كلها وبقيت عريانه خالص وروحت دخلت غرفتها لقيتها عريانه هيا وسماح وسماح بتلحس في كسها
جمالات : الحسي جامد يا بنت اللبوة نيكيني بلسانك
سماح : ااهو يا شوشو بلحس ع اخري اهو اممممممممممممممم امووووووواه
وناهد واقفه قدام الباب بتتفرج عليهم
جمالات : خليكي واقفه كدة خلي كسك ياكلك
سماح : تعالي يا نانا انضمي معانا
جمالات : سبيها يا شرموطة والحسي كويس اه اح اح اح اه اه اه
ناهد : راحت وقعدت جنبهم ع السرير وقالتلهم انا معاكم تعبانه اوي يا ماما
جمالات: هو انا دكتورة تعبانه مالك في ايه
ناهد : كسي بياكلني اوي ياماما
جمالات : طيب تعالي يا شرموطة اقعدي ع وشي
ناهد : حاضر وقعدت ع وش امها اه ياماما بالراحه ع كسي اوف بالراحه اه اه اه
سماح : استحمي يا لبوة شوية انتي دوختينا وراكي وراحت سابت امها وقفشت في صدر ناهد وهاتك يا مص في بزازها وعماله تشدهم وتعضها في حلماتها وسماح مش قادرة ولا عارفه تعمل ايه امها ع كسها واختها بتضرع في بزازها وراحت اترمت ع كس امها مقدرتش تستحمل اول مجابت شهوتها
جمالات : يخربيت جمال كسك يالبوة
سماح : دوقيني كدة من بوقك ياماما
وراحت سماح ع امها غابوا الاتنين في بوسة مع التقفيش ف بزاز بعض وبيعبصوا في طياز بعض وناهد مش قادرة تتحرك لحد متمالكت نفسها شوية وفاقت
ناهد : تعالوا يا شراميط بقا عايزة اتعلم
جمالات : اتعلمي في كس سماح يا لبوة وهاتي طيزك ليا
سماح : مش معني كسي انا انا اتهريت النهاردة ياماما
راحت ناهد فنست لامها طيزها ونزلت تلحس ف كس اخت وواحدة واحدة لحد مجابت وامها عماله تبعبص ودخل صوباعها في خرم طيازها لحد ملقوا الي واقف قدامهم
** وبكدة خلص الجزء 12 انتظروني الجزء الجي رايكم يهمني ويجعلني استمر
الجزء الثالث عشر بعنوان (وأتجمعوا الحبايب)
اتشل تفكيري بسرعه مش عارفه اعمل ايه وماما وسماح عادي جدا بالنسبه ليهم كانها مش اول مرة روحت بسرعه مغطية نفسي
بابا : طيب من غيري كدة يا شراميط مش تستنوني
ماما : مش تخبط يا راجل بدل متفجعنا كدة بكسمك
بابا : بس يالبوة نانا معاكم من امتي وايه يا وسخه هتتكسفي من ابوكي بردة
سماح : معلش يا بابا اصلها اول مرة
ناهد : (مبقتش عارفه انطق اقول ايه وانا شايفه كدة وعادي جدآ بقيت مزهوله منهم ةوي )
ماما : قومي يا ناهد وخدي سماح علي اودتك دلوقتي
سماح : يلا بينا
وقامت سماح زي مهيا ملط من غير متغطي نفسها وشدتني من ايدي ولسة هغطي نفسي بالملاية وانا ماشية لقيت بابا حسس علي طيزي وعطاني بعبوص جامد اوي للدرجة اني نطيت واتفجعت بصراحه
ماما : يا راجل بالراحه علي البيت لسه جديدة مكنش ينفع يا سعيد تدخل كدة مرة واحدة كنت تمشي وترجع وقت تاني مكنتش كسفت البنت كدة
بابا : يا بنت الشرموطة مانتي معرفتنيش حاجة مكنتش اعرف هو انا عملت جريمه
ماما : يا خول يا شرموط كسغت البت واحنا كنا بنصلب فيها بالعافية
بابا : طيب وهيا مفتوحة ولا ايه
ماما : لا لسة واهدي علي نفسك مش لما تعرف تفتحني انا الاول اعد ع جنب كدة لحد مشوف اعمل ايه مع البنت
بابا : لا خليكي انتي وانا هعرف اتصرف
ماما : هتعمل ايه اوعي تلمسها هتبوظ كل حاجة البنت مش شرموطة
بابا : شرموطة بنت شرموطة بنت شرموطة
ماما : ماشي يا عرص شوف هتعمل ايه
بابا : طيب فزي قومي اعمللنا شوية جمبري علشام تبقي السهره صباحي
ماما : طيب روح انت وانا هلبس حاجة
بابا : لا انا عايزك زي مانتي كدة
ماما : انت ناوي علي ايه يا سعيد فهمني
بابا : ملكيش دعوة كلنا هننبسط كدة *&&&&&*
ناهد : فهميني يا سماح ايه الي بيحصل بالظبط
سماح : افهمك ايه يا بت
ناهد : عادي كدة بابا يشوفك عريانه وميشغلكيش
سماح : بصي يا ناهد مش عارفه اقولك ايه بس خلي ماما تحكيلك احسن
بابا : ايه يا بنات بتعملوا ايه (لابس شورت بس)
سماح : ولا حاجة اطلع دلوقتي نلبس بس
بابا : لا اطلعي انتي عايز اتكلم معا اختك كلمتنين
ناهد : (بتغمزها بكوعها علشان متمشيش)
سماح : حاضر يا بابا انا طالعه
بابا : ايه يا نانا هتفضلي مقفولة كدة
سماح : لا يا بابا مفيش حاجه
بابا : انا عارف انك مستغربه الوضع دة دي حكاية قديمه من ايام اجدادنا مش عارفين نغيرها
سماح :
بابا : بصي بالعقل كدة انا مش هقولك اتكلمي ورايك ايه والكلام المزوق دة مفيش حد بيضرب حد علي ايدة بس الشرط الاساسي ان سرنا جوانا محدش لحد دلوقتي عرف يطلعه برا العيلتين
ناهد : عيلتين مين
بابا : عيلتي وعيلة امك محدش خرج عن المألوف غير جدتك ام امك وامك بس
ناهد : مش فاهمه
بابا: لا علشان تفهمي لازم تبقي علي راحتك متخافيش مش ههيج عليكي يابت وشيلي الملاية من عليكي
ناهد : لا بجد فهمني يعني ايه المالوف
بابا : يعني تعيش حياتها براحتها برة بس من غير فضايح
ناهد : وانت راضي بالوضع دة يا بابا
بابا : اهم حاجة السعادة وتكوني مرتاحه بس كدة
ناهد : يعني لو لقيت ماما نايمه في حضن واحد غيرك عادي
بابا : اه عادي حتي لو انتي بتتناكي عادي بس المهم اكون عارف
ناهد : ...
بابا : ( خلع الشورت بتاعه ووقف قدامي وزبة واقف ع اخرة ) امك واقفه عريانه المطبخ وانا رايحلها حابة تتفرجي عادي لو حبيتي تشاركي انتي وحريتك بقي (وقام سابها ومشي)
ناهد : مبدهاش بقي وانا اقول هيجانه ليه علي طول دة طلع سر عائلي وهيسهل طريقي للأتوبيس وبعدين بابا زوبرة حلو اهو وبيقف علي اخرة اومال ماما مش مبسوطة ليه
سماح : الحقي يا ناهد
ناهد : ايه يابت في ايه
سماح : بابا فاشخ ماما في المطبخ
ناهد : انتي لسه قالعه
سماح : (شالت الملايه من عليا ) يلا يا هايجه تعالي اتفرجي حلمتك واقفه يخربيتك
ناهد : بس يابت انتي بتقولي ايه
سماح : هو لسة فيها قواله قومي يا لبوة ولا اقولك انا رابحه اتفرج وممكن اشارك (وسبتني ومشيت )
مبدهاش بقا دة الصوت انا سمعاه اما اروح اتفرج البس ولا خليني زي مانا كدة بالملاية لا خليني بالملاية احسن وروحت وورا سماح وكان المشهد كالأتي :
بابا واقف ورا ماما وماما مدياله ظهرها ووشها حوض المواعين وساندة عليه وبابا نازل فيها نيك
بابا : افتحي يا كسمك رجلك كويس
ماما : ا بالراحه يا سعيد انت بتفشخني كدة ايه الي حصلك مكنتس كدة
بابا : حد يبقا معاه 3 شراميط كرابيك كدة ومبيعملش حاجة
ماما : بالراحه يا متناك كسي اتهري الحقيني يا ناهد تعالي شيلي عني شوية
ونا واقفه بلعب في كسي وايدي عماله تغبط في طيز سماح راحت سماح لفتلي ونزلت ع ركبتها
سماح : عنك انتي يا لبوة
مش عارفة سبتلها نفسي ازاي وكسي كله كان مليان ماية وسماح عمالة تلحس في كسي اه اه يا كسي ومغمضة عيني وحسيت بحد واقف ورايا وفتحت لقيت بابا لازق فيا واول مشافني ببصلة مد ايدة وماسك بزازي يفعص فيهم وزوبرة حاسيت بيه ع طيزي ولقيت ماما بتديني شفايفها واه ع الاحساس الجميل دة اختي الصغيرة بتلحس كسي وبابا لازق فيا وبيلعب في بزازي وماما عمالة تبوس فيا ونمصمص في شفايف ونلسان بعض وشاركت بابا في بزازي وانا بينهم مقدرش اسند طولي من الهيجان الي كنت فيها هاين عليا امد ايدي واحط زوبر بابا فكسي والي يحصل يحصل وراحت ماما قالتلي انتي عملتي ايه في ابوكي اول مشاف جسمك فشخني من النيك بس يا سعيد تعالي ندخل جوة وبةبا راح شايلني وخد شفايفي ف شفايفة وبيمصص شفايفة وبيحسس ع طيزي ودخل بيا الاودة وماما وسماح ورانا وراح منزلني بالراحه ع السرير وقعد جنبي وانا فاردة جسمي وحاسة اني بحلم في عالم خيالي ولقيت سماح طلعت ع السرير وماسكه زوبر بابا وبتحطة في بوقها وبتبوسة
سماح :اه يابابا زبك جميل اوي النهاردة وماية ماما تهبل عليه
بابا : بالراحه يا شرموطة انتي بتعضي زبي كدة
ماما : بالراحه علي زب ابوكي يالبوة انا محلتيش غيرة
بابا : هتفضلي نايمه كدة يا لبوة انتي
ناهد : مش قادرة اتحرك يا بابا
بابا : اومال لو دخلت زبي هعملي ايه
ماما : لا سيبها يا سعيد سامح الاول يا خويا
سماح : تعالي يا ناهد مصمصي شوية زبة طعمه جميل اوي
روحت قومت بشويش قعدت ع السرير وبابا قلي امسكيه متخفيش مبيعضش وراحت ماما قعدت ورايا وماسكت بزازي بايد وخدت ايديا وحطتها ع زوبر بابا وعمالة تمشي بايدي عليه وراحت سيباني وانا مسكاه ومترددة وماما قالتلي اخلصي يا كسمك هتبقي اوفر كدة كتير
ونزلت ايد تحتيها بقت تلعب في طيزي وبتبعبصني وانا عمالة اطلع وانزل عليه بهدوء حاجة بسيطه كدة وبابا حس بيا راح قعد ع ركبة وقالي مصي يا نانا زب ابوكي زي المصاصة كدة بالظبط ولسة جايه اتكلم راحه مدخل زوبرة في بوقي ومسكني من دماغي وعمالة ينكني في بوقي الاول مكنتش مستطعماه بس لقيته حلو اوي روحت انا الي ابتديت امصمص فيه وبابا يقولي ايوة حلوة كدة يانانا مصي كويس ولا اجدعها شرموطة اه يا بابا بتاعك طعمه جميل اوي اه وبابا قالي اسمه زبي او زوبري قولي الحاجة بمعنيها يا لبوة حاضر يا بابا زوبرك جميل اوي اه اه اه بالراحه يا ماما ع كسي وطيزي اوعي تفتحيني وماما متقلقيش يا لبوة اوف فكرتيني بايام زمان ياشرموطة ايام مكنت مبتدأه في الشرمطة ولقيت سماح لبست حزام كدة شبة زوبر بابا واكبر منه شوية وانا بصيت عليها وبلمت وراحت موطية ع طيز بابا وبتلحس ليها وبابا ماسك دماغي وكل لما سماح تلحس طيزة اكتر يفشخ بقي اكتر وحسيت اني هموت مقدرتش اخد نفسي روحت فالت منه لقيت اترمي ع السرير ع كس ماما وماما قالتلهالحس يا متناك الحس كسي يا شرموط وراحت سماح مدخل الزوبر الصناعي فطيز بابا جامد وبابا عمال يصوت تحتها زي المرةالشرموطة ويمكن اكتر منها وكل الي علي ماما الحسي كسي كويس يا خول وانا عمالة العب في كسي راحت ماما قالتي تعالي اقعدي ع وشي يالبوة قعدت ع وش ماما وهيا عمله تلحس في كسي وتبعبصني فطيزي وانا عمالة اصوت والاودة كله اتملت اهات لحد مقولت لماما اه خلاص يا ماما هجيب متما قالت وانا كمان هجبب هاتيهم في بوقي يا شرموطة اه اه وبابا قال انا خلاص هجيب اه بالراحه ع طيزي يا لبوة انتي فشختيني وراحه قام قاعد ع ركبة وسماح اخدته حضنته من ورو وبوقولي هات يا متناك يالا ع كس ماما يةلا يابابا يا خول هاتهم بقي انا تعبت ولقيت بابا نطر لبن كبير ع جسمي ماما وماما بقت تاخد بايدها وتحط ع بوقها وتقولي خدي دوقي اللبن الي جابك يالبوة دوقته كتن طعمه جميل اوي وكنت هقطع صوباع ماما من كتر المص وراح بابا خدله جنب ع السرير وسماح قالتي اتفرجي علشان تتعلمي مني ومن ماما وراحت هاجمه ع ماما بوس وتقفيش وماما كذلك وعمالين يتشقلبوا ع بعض ع السرير ووقعوا بابا من ع السرير وقعدنا نضحك كلنا وماما وسماح عمالين يحكوا في اكساس بعض لحد مسماح قالت خلاص انا بجيب اهو ياماما وماما قالت وانا كمان يا لبوة اه حكي جامد وراحوا الاتنين جابوا سوا وسماح اترمت ف حضن ماما مقدرتش تتحرك وماما لردت دراعتها الاتنين روحت نايمه علي دراعها وبابا قام من ع الارض وعمل نفس الكلام وراحت ماما بايسانا من بوقنا كلنا وقالت اهلا اهلا باللمه الحلوة والل& زمان علي احلي ايام وبابا قال انما انتوا عيلة شراميط صحيح وماما ردت عليه وقالتله وانت راجل خول بصحيح وقعدنا نضحك احنا الأربعه وكنا مبسوطين جدآ ومحسناش بنفسنا غير الصبح من كتر التعب وبكدة خلص الجزء بتاع النهاردة ايه رايكم يهمني مستني اشوف كومنتاتكم
الجزء الرابع عشر
كان يوم جميل جدآ إمبارح متعة جميلة جدا لأول مره احسها في حياتي
كان يوم جميل جدا مليان بالمفاجأت اللي مكنتش متوقعها خالص
ومبقتش عارفه الحياة هتمشي ازاي بعد اللي حصل امبارح
وفي نفس الوقت مبسوطه جدا عشان هعمل كل اللي أنا عايزاه براحتي
حتى لو حبيت اتناك واجيب رجاله تنكني قدام بابا مش هيمانع نهائي
وبردو في أسرار كثيرة مستخبية
وقررت ان انا اعرفهم اللي عايزاهم يعرفوه وبس
لحد ما كل حاجة تكشف قدامي والستار يكون مفتوح على الملأ
ماما : اصحي يا نانا صباحية مباركة يا عروسة
ناهد : انا صاحية يا ماما
ماما : طيب انا هقوم استحمى وانتي صحي اختك وأبوكي
ناهد : حاضر يا احلي ماما
وطلعت ماما تستحمي وحسيت نفسي مبلولة من تحت ولسة بحط ايدي ع كسي
لقيت نفسي هيجت مرة واحدة
حلم ايه اللي هيجي بعد كل اللي حصل ده
فقررت اني استفاد من الموقف ورحت شلت الملاية من ع بابا
لقيته لسه زي ما هو بس زبره نايم
ورحت قعدت العب فيه بشويش وأبوسة واحط لساني عليه عشان استطعمه
فلقيت طعمه جميل اوي احسن من امبارح بكتير
وفضلت امص فيه لحد مضرب لي تعظيم سلام وبابا مش عايز يصحى
قولت مبدهاش بقى روحت طلعت قعدت ع زبة
وبقيت احك كسي عليه أه اه أه اه امتي بقي يدخل جوايا وينكني ويفشخني اوي اه اه اه
محستش ان صوتي كان مسموع من الهيجان اللي كنت فيه
وبابا حسيت انه عامل نفسه نايم وسايب نفسه خالص
سماح : هايجه ع الصبح كدة يا لبوة
ناهد : اه يا سموحة هايجة اوى عايزة اتناك عايزة اتنااااااك
بابا : يخرب بيتك ع الصبح كدة مكفكيش امبارح
سماح : البت دي طالعه هايجة لمين كدة
بابا : هتطلع شرموطة لمين يعني اومال فين الشرموطة الكبيرة
ناهد : في الحمام دخله يا بابا ارجوك نيكني تعبانه اوي يا بابا
بابا : (بكل برود ) كل حاجة ليها وقتها متستعجليش ع رزقك يا لبوه
ناهد : نيكني يا خول نيكني يا شرموط اه اه اه اه اه
دخل زبك في كسي يا بابا نيك بنتك الشرموطة يا عرص
ماما طلعت من الحمام ع صوتي وكان جسمها غرقان مايه
ماما : يخرب بيتك يا شرموطة هتفضحينا علي الصبح
ناهد : ماليش دعوة انا عايزة اتفتح دلوقتي
انا عايزة اتناك نيكوني بدل ما اطلع الشارع ملط واخلي الشارع كله ينكني
ماما : فوقها البت دي يا سعيد البت مش فى وعيها
بابا : اعمل ايه طيب
ماما : اضربها بالقلم ع وشها خليها تفوق
وراح بابا عطاني حته قلم مفوقتش بعديها غير وهما بيكبوا عليا مايه علي السرير
ماما : بروح امك محدش هيشيل المرتبة غيرك
ناهد : هو في ايه ايه الي حصل
بابا : انتي كنتي هتفضحينا يا شرموطة امك طلعت من الحمام جري ع صوتك
سماح : اهدي يا لبوة كان مالك في ايه انتي مكنتيش في وعيك خالص
ناهد : انا عملت ايه بس
ماما : انتي فضحتي الدنيا وشتمتي ابوكي وكنتي عايزة تتفتحي يا وسخه
ناهد : انا يحصل مني كدة
ماما : لا كس امي اللي عمل كل ده
بابا : ابوس كس امك يا لبوة يا كبيرة انتي
سماح : هههههههه خلاص يا جماعه حصل خير
وعدى الموقف ع خير معرفش اللي حصلي ده حصل ازاي
ومش مصدقة لحد دلوقتي وقمت طلعت المرتبة علشان تنشف من المايه اللي كبوها عليا
ونزلت فطرنا كلنا وبابا راح يصلي الجمعه ويفتح الورشة
وبقيت اليوم فضلنا انا وماما وسماح نفتكر اللي حصل امبارح
واللي مني الصبح ونسخسخ ع نفسنا من الضحك
ونمسك بزاز بعض زي ونبوس بعض ونبعبص بعض
وع المغرب كدة لقيت سامح بيتصل بيا
سامح : ازيك يا ناهد عاملة ايه
ناهد : انا كويسة يا سامح وانت عامل ايه
سامح : انا كويس
ناهد : جبت الحاجة للمصنع ولا لا
سامح : ايوه جبتها
وفضلنا نتكلم في مواضيع ومطولتش المكالمة اوي نص ساعه كده بس وفي الاخر
سامح قالي : انا هعدي عليكي بكرة أخدك معايا المصنع بدل ما تبهدلي في المواصلات
ناهد: لا متتعبش نفسك يا سامح وبابا مش هيوافق علشان الناس وكلامهم وانت عارف
سامح : ملكيش دعوة عمي سعيد أنا أقنعة
وبعدين ماما هتكون معايا وأختي يعني مفيهاش حاجة
ناهد : يعني وكمان تتعبهم معاك عشاني مينفعش يا سامح كده ازعل منك والل&
سامح : بطلي عبط يا بنت انتي انتي مش عارفه حاجه والل&
ناهد : واضح ان لسانك اخد عليا لاحظ كده بقا
سامح : إذا كان عاجبك ويلا تصبحي ع خير عشان عندي فرح واحد صاحبي
ناهد : ماشي وانت من اهله
سامح : ع طول كدة طيب خليك شوية حتي
ناهد : الوقت بيعدي و هتتاخر ع الفرح يلا سلام
سامح : سلام سلام
وعدي اليوم ع كده وجيت عشان انام
لقيت سماح جت لزقت فيا وتحضني من ظهري وتمسك بزازي
سماح : وحشتيني اوي يا نانا
ناهد : اه بالراحه يا جزمة انتي هتقطعي بزازى كده
سماح : اه انا عايزة اقطعها متجيبي ارضع شوية جعانه
ناهد : لا النهاردة سبيني هستلم الشغل الجديد الصبح وعايزة انام بدري
سماح : اه بابا قال لماما ان سامح هيجي ياخدك الصبح بالعربية وتكون معاه والدته
ناهد : طيب روحي ارضعي من ماما و سيبيني انام بقي
سماح : ماما وبابا قافلين ع نفسهم الباب شكلهم مش عايزينا معاهم
ناهد : طيب روحي نامي بقى عندك دروس الصبح بدري
هيا ماما تعرف باللي حصل في الاتوبيس معاكي
سماح : لا مقولتلهاش
ناهد : سماح متحوريش عليا
سماح : وحياتك عندي متعرفش حاجة يا نانا
ناهد : طيب طفي النور وراكي واقفلي الباب
سماح طلعت وقفلت الباب وطفت النور بس كانت باين انها زعلت
معلش بقي يا سموحة بكرة يوم مهم وهعوضك في يوم تاني انا وانتي وبس
وفضلت افكر لحد ما غلبني النوم
وصحيت ع بابا وهو بيلعب فى بزازى من فوق الهدوم
بابا : اصحى يا لبوتي سامح اتصل وقال انه جاي في الطريق
ناهد : حاضر يا بابا
بابا طلع زبه وقالي مش تصبحي علي حبيبك بقي المفروض كل يوم الصبح كدة عايز تبقي اول حد يلمسه
رحت مديت إيدي وحسست عليه وقولتله صباح الخير عليك يا قلبي رحت بوسته امووووواه
وبابا طلع وقمت دخلت الحمام اتشطفت وطلعت لبست هدومي
وسامح رن علي بابا وقاله خلي ناهد تنزل احنا مستنينها تحت
وبابا قاله مينفعش كدة تبقى الحجة معاك ومتطلعش عندنا عيب كدة يا سامح احنا مش ناس بخله بردة
وسامح قاله عيب كلامك ده يا عمي سعيد هعوضهالك في يوم تاني بس عشان منتاخرش ع المصنع
لازم نكون اول ناس هناك عشان البضاعه
وبابا قاله ماشي يا سامح ناهد خلصت لبس ونازله اهي
ماما ندهت عليا وقالتلي تعالي يلا هنزل معاكى عشان اسلم ع مريم واطلع تاني
ونزلنا وسامح عرفني ع مامته وسهام اخته
وماما طبعا سلمت ع طنط مريم بوس وبالأحضان وسلمات كتير وقالوا العتاب لينا بعدين
وبصراحه مش عارفه ارتحت ليهم ليه كدة حسيت انهم ناس كويسين جدآ وطيبين
وبعد السلامات وشوية عتاب من هنا ومن هنا ركبنا العربية وطنط مريم فضلت تمدح فيا وفي جمالي وسهام بردو
واتكلمت معا سهام اكتر من مريم وعرفت اننا من سن بعض وشكلنا هنكون اصحاب اوي
وروحنا ع المصنع ولقيتهم عاملين ترحيب جامد بيا وبي باركولي ع الوظيفة الجديدة وبعد السلامات
سهام وطنط مريم خدوني ع مكتبي وفهموني جزء من الشغل
وقالولي ع مهلك وحدة وحدة وتتأقلمي مع الوضع الجديد
وعدي يومين وتلاته وسامح كان بياخدني الصبح ويرجعني اخر النهار من غير ميتكلم في الموضوع بتاعنا
ومكنش فى حاجة بتحصل مع بابا وماما وسماح غير احضان خفيفة كده وشوية تقفيش وبوس واسيبهم وانام
اعرفكم ع شغلتي الجديدة الأول بقيت انا اللي ماسكه حسابات الشركة
وانا اللي بقبض العمال وبقابل العمال الجديدة
وفي خامس يوم ليا دخلت عليا ست شابة كدة حسيت اني اعرفها قبل كده
ولقيت استنتاجي صح (دينا فتاة الأتوبيس )
دينا : معقولة انتي مش فاكراني
ناهد : بحاول افتكرك شكلك مش غريب عليا خالص
دينا : انا يابت دينا اللي كنت جنبك في الاتوبيس وبيتي بعد المصنع بشوية
ناهد : اه ازيك يا دينا معلش يا حبيبتي من يوميها وانا قاعدة في البيت
دينا : انا قولت انك تتصلي عليا و تيجي تقعدي معايا في البيت شوية
ناهد : معلش وقت تاني بقي الظروف بتحكم انتي جاية تقدمي ع شغل هنا
دينا : لا انا بقالي اسبوع هنا بشتغل في التطريز فوق ومدام مريم
قالتلي انزلي الحسابات علشان تقبض الاسبوع وتبتدي شغل جديد من اول الشهر
وقبضت دينا الاسبوع بتاعها بصراحه قلقت من أمرها وقولت ممكن تكون صدفة
بس مش مشكلة كل حاجة بتاخد وقت وتبان
واتفقنا اننا نتقابل في يوم عندها في البيت بعد شغل بعد مظبط مواعيدي شوية
وجة يوم الخميس وسامح بيوصلني وقالي احنا جاين ليكم بكرة قبل العصر كدة نقضي اليوم معاكم
وهو قال لبابا من امبارح وكمان قالي انا مستني ردك بكره قبل صلاة الجمعة هتصل بيكي
وتقوليلي ردك
قولتلة سيبني شوية كمان قالي مش هينفع كدة كتير يا ناهد بكرة قبل الصلاة يكون عندي الرد متفقين
قولتله ماشي متفقين يا سامح بس من غير زعل قالي ربن^ مايجيب زعل بينا
وصلني لحد باب البيت وطلعت قعدت شوية وبعدين ساعدت ماما في الأكل شوية
وعرفتني ان الحج ومراته جايين عندنا بكرة
قولتلها سامح قالي النهاردة
وقالتلي جاهزي نفسك يالبوة مفيش هروب بقي النهاردة
وحشني كسك يا شرموطة
قولتلها طلعا لك يا ماما وفضلنا نضحك بعض شوية لحد ما سماح جت وبابا وصل من الورشة واكلنا وشربنا الشاي **
وبكدة خلص الجزء الرابع عشر و استنوني الجزء الجاي
واتمنى ان تكون عجبتكم قصتي
وانا اطلب منكم التقييم كام من 10 وانا مش هزعل وهحاول احسن من مستوايا
واطلب من ادارة المنتدى تثبيت القصة مرة أخرة
الجزء الخامس عشر
بعنوان (من جانب أخر ) أسرة الحج
الحج : يابختك يابن المحظوظة البنت طالعه فرس لامها
سامح : ايه يا حج انت هتحط عينك عليها من قبل مدوق انا متحضرينا ياماما
مريم : في ايه يا خول انت وهو محدش هيدوق الاول غيري
الحج : هيا فين البت سهام مجتش لحد دلوقتي يعني
مريم : مش عارفه يا حج زمانها جايه
سامح : طب ايه يا جماعه مش هندوق دلوقتي ولا ايه
الحج : اليوم مش يومك يا خول اليوم يومي كفايه عليك سهام
وفكر في الي قولتلك عليه
سامح : يا حج ناهد غيرهم غير ايام زمان معتقدش ف ال بتفكر فيه دة
الحج : طيب يا سامح لما نشوف بس كلامي لو طلع صح هنيكك قدامها
سامح : طب مش من اولها كدة نكشف ورقنا اصبر
عليا بس وانا هخلص الحوار
سهام : الحوار ع اي كدة
الحج : كنتي فين يا شرموطة لحد دلوقتي
سهام : هحكيلك بعدين يابابا انا جاية مهلوكة دلوقتي
سامح : نعم يا ختي كنتي بتتناكي برة من غير متقوليلنا ولا اي
سهام : جرا ايه يا معرصين ف اي
انا اعمل ال ع مزاجي من غير محدش يفتح بقة
الحج : يا سوسو منقصدش احنا بنخاف لحاجة تحصل
علشان كدة بنقول لازم نعرف كل حاجة عن بعض
سهام : لا متخافش يا سي بابا مكنتش بتناك برة
كنت عند صاحبتي ف الفيلا الي جمبنا
مريم : بالراحه ع البنت انت وهو انا ماليش غيرها
سهام : شايفه ياماما علشان لما بزعق بتزعلي مني
مريم : معلش يا قلب ماما ميعرفوش انك اعقل منهم
سهام : طيب عقابآ ليهم بقي محدش هيلمسني النهاردة
مريم : لا كدة ازعل منك تعالي فوق عايزاكي
الحج : طب متقولي هنا يا شرموطة انتي وهيا
سهام : يا عرص انا مش شرموطة ومتغلطتش تاني
علشان مفشخش طيزك نصين
مريم : يابت بالراحه ع ابوكي شوية مينفعش كدة
الحج : هو انا بتناك يا سوسو مانتي عارفه ال فيها
سهام : لا يا بابا مبتتنكش بتعرص علينا بس
مريم : خلاص بقي
الحج : طيب انا داخل مكتبي وانجزي مع سهام شوية
سامح : وانا هطلع شوية في الجنينة وانجزي شوية
مريم : لا انت تعالي عايزاك انت وسهام مع بعض
سهام : طيب وادي قعدة
مريم : لا فوق يا لبوة مش عايزة حد يعرف حاجة عن اللي هقوله
سامح : ماشي يا ست الكل احنا طالعين
مريم : وانا طالعه وراكم هشوف ابوكم في المكتب وطالعه
وطلعوا سهام وسامح ع السلم وهما طالعين
سامح بيحسس ع طيزها وبيقولها وحشتني طيزك اوي يا لبوة
متعرفيش ماما عايزانا في اي
سهام : لا معرفش وابعد ايدك عن طيزي شوية
وبطل تقولي يا لبوة واطلع وانت ساكت
وقعدوا خمس دقايق لحد مدخلت عليهم مريم
وكانت عريانه مش لابسة غير الاندر السبعة بس
رجليها من قدمينها لركبها لفخادها عريانة
وبزازها وحلماتها عريانة وبطنها وسرتها ودراعاتها وكتافها كلهم عريانين وضهرها طبعا
سامح : اوبا شكلها هتبقي ليله عنب
مريم : لا مش الي فدماغك اقعد وانت تفهم
سهام : احسن يا خول احلي كسفه غبية
مريم : اقعدوا ساكتين ياولاد الوسخه خلوني اقول الكلمتين
سهام وسامح : ف نفس واحد حاضر يا وسخه هههههه
مريم : وسخه علشان خلفت اشكالكم
قوليلي الاول كنتي فين
سهام : انتي نسيتي ولا اي ياماما اومال
لو مكنتش قولتلك وانا ف المصنع
مريم : لا والل& مقولتليش حاجة
سهام : والل& قولتلك اني رايحه عند ناريمان جارتنا
علشان تفرجني ع ال خطيبها بعتهولها من اوربا
مريم : اه صحيح معلش نسيت
سامح : متخلصينا يا ماما انا زبي هيفرقع من منظر بزازك
سهام : ههههههههههههه شوفي العرص دايمآ هايج
مريم : بصوا بقي الشكل دة مينفعنيش
سهام : مش فاهمه حاجة شكل ايه
سامح : بلاش الغاز
مريم : فاكرين صديق ابوكم ال من امريكا
سهام : مش دة الراجل ابو زب خطير الي كان هيموتك تحتيه
مريم : ايوة هو بالظبط
سامح : ودة عايز ايه تاني بقا
مريم : عايز واحدة بنت بنوت ليلة وحدة وهو اختارها
سامح : اوعي يكون اللى ف دماغي
مريم : اه هو كدة بالظبط
سهام : اوعي تقولي انا
سامح : هو في غيرك
مريم : فكري كويس هيكون عندك فيلا خاصة بيكي انتي
سهام : ياماما مش حكايه كدة دة كان هيموتك
وانتي بلا حسد بحر من جوة
مريم : لا متقلقيش هنتفق ع كل حاجة قبل ميلمسك
سهام : انا شرطي الوحيد جواز علشان يفتحني
مريم : ازاي يا فالحه وهو *****
سهام : معرفش بقي
سامح : طيب وانا ايه وضعي في كسم الحوار دة
مريم : انت بقي هتجهز سهام وتقدمهاله بنفسك اي حاجة يطلبها تتنفذ
سامح : طيب وانا هطول ايه من دة كله
مريم : من ناحية هتطول هتطول وكتير اوي كمان
سامح : طب سبيلي فرصة افكر
مريم : سهام كدة موافقه وانت يوم السبت ترد عليا الراجل مستني الرد الأحد
سامح : ماشي طيب وهياخدنا فين كدة
مريم : لا كل حاجة هتم هنا
سهام : وبابا ايه رأيه
مريم : تقومي تصالحية دلوقتي وتلعبيلة شوية
سامح : احا وانا اعمل ايه فى كسم الليلة دي
مريم : هتختبر نفسك وتقدمها لأبوك
سهام : نعم ازاي يعني
سامح : هو انتي شايفاني وافقت اساسآ
مريم : الراجل دة لو اترفض هتخسروا كتير اوي فكروا كويس
سامح : طيب قدامي يا لبوة
مريم : لا يا كسمك لازم تحترمها وانت بتقدمها اتعلم يا جحش
سامح : اتفضلي يا ست هانم انزلى قدامي
سهام : ايوة كدة يا عرص هو بابا فين
مريم : في المكتب
سامح : يلا بينا
مريم : 5 دقايق وابوكم يكون عندي
ونزل سامح وسهام وخبطوا ع باب المكتب
الحج : ادخل
سامح : مولاي
الحج : عايز ايه يا خول ماتتعدل
سامح : مولاتي الأميرة سهام عايزة تعتذر لحضرتك
الحج : انت اتجنيت ولا ايه يا سامح متخلص ياض
سهام : انا اسفه يا بابا متزعلش مني مكنتش أقصد كدة
الحج : مش انا متناك عايزة ايه دلوقتي
سهام : لا انت سيد الرجالة كلهم
الحج : انتوا الاتنين بتحوموا على ايه خير
سهام نزلت على ركبتها قدام ابوها
عايزة اشوف حبيبي واحضنه ببوقي وابوس راسة واحسس عليه
كل دة وهيا ماسكه زب ابوها
سامح : وانا جاي اقدملك طيزها وانضفهالك قبل ما تنيكها يا احن اب ف الدنيا
وهو بيحسس ويبعبص طيز اخته من فوق الجيبة وكمل : واللبوة الكبيرة جاهزالك فوق
الحج : اللبوة الكبيرة دي محتاجة مستودع فياجرا عشان تتكيف اسيبكم انا واطلعلها
سهام : طيب مش هتخليني اسلم على حبيبي
الحج : ادعيلة داخل على معركة مع كس امك
سامح : نطلع احنا فوق بقي يا سوسو
سهام : يلا يا قلب سوسو
طلع الحج لمراته مريم اللى كانت لابساله فستان طويل وضهره عريان لحد فلق طيازها جننته بيه راح قالع ملط وقعد يبوس فى ضهرها وفلق طيازها ويلحس وقلعها الفستان وبقت عريانة ملط وحافية
مريم: مالك يا راجل هيجان اوى الليلة دى ليه
الحج: مش قادر يا لبوة يا متناكة ابنك وطوب الارض دانا هافشخ كسمك وطيزها النهارده
مريم: اححححححححححح افشخ يا خويا هو حد حايشك
ونزلت مريم تدعك وتدلك زوبر جوزها بايدها من راسه لقاعدته ودخلته فى بوقها وابتدت تمصه والحج يوحوح من المتعة
وراح نازل مغرق وش وشفايف ورقبة مراته مريم بوس ونزل يمص حلماتها ويقفش فى بزازها ويبعبص ويلحس كسها وشفايفه الكبيرة العريضة المتهدلة وزنبورها بصوابعه ولسانه وهى توحوح وتتاوه وتغنج وتشخر وتصوت من المتعة وخد قدمين مراته وباسهم ومصهم بصوابعهم وكعبهم وكفهم ومشطهم وحسس على فخادها وركبها السمينة ورفع رجليها ومسك كفوف قدمينها بكفوف ايديه ودخل زوبره فى كسها وابتدا ينيكها داخل طالع داخل طالع ومريم تحسس على وشه وشعره وصدره وبطنه وضهره وطيزه وبعد مدة راح الحج نايم على ضهره وطلعت مريم فوقه ومسكت زوبره دخلته شوية فى خرم طيزها ونزلت عليه وقالوا سوا اححححححححححح وابتدت تطلع وتنزل وتتنطط بخرم طيزها على زوبر جوزها الحج ووشها فى وشه وبزازها الكبار زى المدافع قدامه وهو بيحسس على وشها وشعرها وضهرها وفخادها وركبها وباطن قدمينها وهى تحسس على صدره وبطنه وتديله بزها اليمين وبزها الشمال يمص حلماتها ويقفش فى بزازها ونزلت تغرق وش جوزها الحج وشفايفه ورقبته بوس.. وبعد مدة نامت مريم على جنبها ونام الحج على جنبه قدامها وشه فى وشها ودخل زوبره فى كسها وابتدا ينيكها وهى توحوح وتتاوه وتجيب عسلها وتجيلها الرعشة وينتفض جسمها ولمست رجليه رجليها ولاعبت قدمينه قدمينها وعمالين يبوسوا ويحضنوا ويحسسوا على بعض ويبصوا لبعض ويوشوشوا بعض .. وخدها الحج ووقفوا وناكها فى كسها فى وضع راقصة الباليه لحد ما شهق وجاب شلالات من لبنه فى كس ومهبل مراته مريم.. وفضل زوبره واقف زى الحديد وقالها راوند تو يا كسمك يلا هافشخ *** ام طيزك النهارده ودخل زوبره فى طيز مراته مريم ونزل نيك ورزع فيها ساعة ونص لحد ما جاب شلالات من لبنه فى طيزها
سامح : ماتيجي يا بت اشيلك ونطلع
سهام : استني عايزة اتكلم معاك شوية
وراح سامح شايل سهام وطلع بيها غرفته ونزلها على السرير
وسهام تقوله يا عرص اهدي متبقاش هايج
سامح : فيه حد يشوف الطيز اللى تغيظ دي ويكون على بعضة
قولي وانتي قاعدة على زبي
سهام : لا انا فيه حاجة فى دماغي لو طلعت صح همتعك بجد
سامح : ماشي لما اشوف أخرتها مع امك
سهام : انت عايز ناهد تنضم لينا ولا ليك بس
سامح : اممممم بصراحه يا سهام مش عارف
بس بتسألي ليه
سهام : ملكش دعوة عايز ولا لأ
سامح : ابوكي مش هيسكت إلا لما تنضم لينا
لسه فاكر ايام زمان
سهام : بس البنت تستاهل جسمها احلى مني
سامح : ان جيتي للحق اه
سهام : طيب لو رفضت هتعمل ايه
سامح : نفس السؤال سألته للحج وكان ردة ملكش دعوة
وقلعوا هما الاتنين ملط وراحت سهام قعدت على زوبر اخوها سامح بخرم طيزها ووشها فى وشه وبزازها زى المدافع قدامه وابتدت سهام تطلع وتنزل وتتنطط على زوبره بخرم طيزها وسامح عمال ينيك ويرزع فى طيز اخته سهام بزوبره وهو بيحسس على وشها وشعرها وضهرها وفخادها وركبها وباطن قدمينها وهى تحسس على صدره وبطنه وتغرق وش اخوها بوس وشفايفه ورقبته وتديله بزها اليمين وبزها الشمال يمص حلماتها ويقفش فى بزازها .. وعمالة توحوح وتغنج وتتاوه وتافاف وتشخر وتصوت وجابت عسلها واتنفض جسمها وجاتلها الرعشة .. وبعد مدة نامت سهام على ضهرها ورفع اخوها سامح رجليها لحد بزازها فى وضع صدفة البحر بعدما مص وباس قدمينها بصوابعهم ومشطهم وكفهم وكعبهم ودخل زوبره فى خرم طيزها وابتدا ينيكها ونزل يغرق وشها وشفايفها ورقبتها بوس ويمص حلماتها ويقفش فى بزازها وهى تحسس على وشه وشعره وصدره وبطنه وضهره وطيزه لحد ما جاب شلالات من لبنه فى طيز اخته سهام ونزلت تدعك له زوبره بايدها وتمصهوله شوية لحد ما وقف تانى زى الحديد وهو بعبص ولحس كسها وشفايفه العريضة الكبيرة المتهدلة وزنبوره بلسانه وصوابعه وهى توحوح لحد ما جابت عسلها ورزع زوبره فى طيز اخته سهام تانى وناكها ساعة ونص كمان لحد ما جاب لبنه الوفير الغزير فى طيزها تانى
ونزلت سهام على الارض على ركبتها وحطت ايديها على رجل سامح
وقالتله بتحبها هيا ولا جسمها ( وبتحسس على رجلة بحنيه )
سامح : بحب الاتنين بس هيا الاساس
سهام : طيب والبنات اللى بتنيكهم هيعملوا ايه
لو عرفوا بالخطوبة
سامح : كس امهم كانت نزوة وعدت
سهام : طيب قولت لهيما ولمصطفي ولا لسه
سامح : وهما مالهم يابنتي دي حياتي الشخصية
سهام : طيب وزبة مش هيوحشك ولا ايه
سامح : اه جيتي ع الجرح يابت الوسخه
سهام وقفت ف مكانها وقالت لسامح ايه بت الوسخه دي ياخول
وراحت طاخ طرخ طاخ طرخ طرقعت على وشة قلمين سخنين
وراح سامح نزل على ركبة وركع على رجل سهام
وبيبوسها انا اسف
يا ستي سامحيني مش هتتكرر تاني
راحت سهام قاالتله مش لسه هستنا بكس امك انها هتتكرر تاني اجري هات الزب الصناعي من غرفه الحج اجري على ركبك زي الكلب يا خول يا شرموط
ورد عليها سامح يا ستي عندي واحد فى دولابي
وردت عليه سهام انا قولتلك ايه بكسمك انت هتتامر يا خول
واستنت سهام لما طلع سامح من الغرفة واطمنت انه برة الغرفة راحت اخدت تليفونها واتصلت ب (..........)
أسرة ناهد
وبعد ماخلصنا الشاي قمت أنا وسماح دخلنا المطبخ وغسلنا الكوبايات وحضرنا عصاير علشان السهرة شكلها هتبقي صباحي
وكنت عايزة اعمل قهوة لاكن سماح مش عطياني فرصة كانت عمالة تبعبص فيا
سماح : يخربيت حلاوة طيازك دي يا لبوة
ناهد : يابت اهدي لسه السهر مطولة خلينا كلنا مع بعض
سماح: نزلت لناهد البنطلون ال كانت لابسة ولقيتها مش لابسة ااندر راحت ضاربها ع طيزها وقالتلها اوف ع جمال طيزك دي عايزة انيكها بالصناعي وراحت مدخله صوبعها ف طيز ناهد
ناهد : اه اه يخربيتك انتي دخلتي اي ف طيزى
شيلي بسرعه بيوجع اوي
سماح : استحملي يا لبوة علشان تستقبلي الصناعي
ناهد : ماما يا ماما يا ماما (بتنادي بصوت عالي )
جمالات : ايه يا ناهد (بتتكلم من الصالة)
سماح عمالة تدخل صوابعها ف طيز ناهد وتضربها ع طيزها جامد لحد مطيزها احمرت
ناهد : تعالي بسرعه يا ماما الحقيني من البنت دي
جمالات : هههههههه يخيبك يا ناهد
سماح : مش قادرة تستحمل الصوباع يا ماما
جمالات : يابت اهدي مش كدة محدش هيلمس طيزها ولا كسها
لحد متتجوز
رااحت سماح مطلعه صوباعها من طيز ناهد وقالت لجمالات لية بقي يا ست ماما
جمالات : اختك قربت تتجوز يا بهيمة مش عايزين مشاكل
ناهد : انتي شوفتيني وافقت اصلا
جمالات : طيب كلمي ابوكي عايزك ف الصاله
ولسة ناهد هترفع البنطلون راحت جمالات ضرباها ع طيزها وقالتلها اطلعي كدة يا لبوة اتعلمي شوية
ناهد : اه طب بالراحه طيب ع طيزي
سماح : ههههعهههههههههه احسن يا شرموطة
وراحت طلعت ناهد لقيت ابوها مدد جسمه عريان ع الكنبة
واول مشافها راح اتعدل
سعيد : لبوتي اخيرآ وصلت
ناهد : أيوة يا سي بابا ماما قالتلي انك عايزني نعم
سعيد : لما امك تقولك ابوكي عايزك تيجي تقعدي ع رجلي ع طول
ناهد : حاضر يا بابا
واول ماقعدت ناهد ع رجل ابوها حسيت بزبرة وهو لامس طيزها
ناهد : اووووف احساس جميل اوي يا بابا وهو ع اللحم
سعيد : هو اي دة يا لبوة
ناهد : بتاعك يا بابا
سعيد : اسمع بتاع بردة
ناهد : اسمه اسمه اسمه زوبرك يا بابا
سعيد : وهو ف حد حط زبة ع طيزك ع الهدوم يا لبوة الواد سامح عمل كدة
ناهد : لا والل& يابابا ابدآ
سعيد : اومال مين يا شرموطة
ناهد : في الاتوبيس يابابا لما بيكون زحمه
سعيد : حقهم بطيزك الجامدة دي ( وبيحسس ع طيزها)
ناهد : امممممممم متكسفنيش بقي وقولي كنت عايز اي
سعيد : ف لبوة بتتكسف بردو
ناهد : ايوة انا قول بقي
سعيد : مردتيش عليا ف موضوع سامح
راحت ناهد قامت م ع رجل ابوها وقعدة قدامه ع ركبها ومسكت زبة وحشني اوي يا بابا وشكلة جميل اوي وراحت بايساه وبتطلع لسانها تدوق طعمه وعماالة تبوس فيه كل شوية
سعيد : تعالي يا جوجو انتي وسموحة شوفي الهنا ال بقيت فيه
جت جمالات وسماح تشوف الهنا ال هو فيه وكانوا عريانبن ملط وكانت لسة ناهد عمالة تبوس زب ابوها وتمصمص فية واول مشافت امها واختها بيتفرجوا عليها زادت ف المص اوي وبقت تلعب ف بيضانه
سعيد : ودة الرد ع موضوع سامح يا جمالات
جمالات : ( صغروته عالية) لولووووووووي الف مبروك يا حبيبتي
وبكدة خلص الجزء 15 استنوني الجزء الجي ف احداث ساخنه ومفجأت غير متوقعه رايكم يهمني
الجزء 16
أولآ أنا أسف ع التأخير لظروف شغلي وهختصر الجزء 16 ع 3 مشاهد هيتمهد عليها بقيت القصة كلها
( رسالة غامضة )
المشهد الأول
(اه يا بابا عايزة اتناك اوي افتحني اعملي اي حاجة
متسبنيش كدة كسي بياكلني اوي طفي لي ناري
خليني شرموطة اوي خليني اتناك من الرجالة كلهم
مش هسيب زب راجل غير وهو في كسي
اه يا ماما اتصرفي بسرعه )
جمالات : ألف مليون مبروك يا حبيبتي
سعيد : أيوة بقي مصي اوي يا لبوة البت بقت حريفة يا جوجو
جمالات : طالعه لأمها طبعآ عقبال متاخد لبونتها منها
سماح : هفضل احك ف كسي كدة كتير اووف بقي
جمالات : ايه رايك نظبط طيازهم
ناهد : انا موافقة يا بابا حتي لو كسي بردو موافقة
سعيد : لا انتي تهدي شوية علي نفسك وكملي مصي
ناهد: لية يا بابا بس نفسي اجرب زبك وهو بيدخل ويخرج من كسي ( كل دة وعمالة تحسس ع زب ابوها ) نفسي احس بية بينيك جسمي كله مش كسي بس
وفجأة ابوها نطر لبنه ع وشها وغرقلها وشها
جمالات : احا يا خول احا كمان مرة دة انت مبتغرقنيش كدة
سماح : متزعليش بقي يا ماما دي قدرات نانا هههههههه
ناهد : قروا عليا بقي اجري هاتي الزب الصناعي من جوة
دة انا هفشخه العرص دة هعرفة ازاي يجيب لبنه بسرعه كدة
جمالات : أيوة بقي جت اللي هتاخد بطاري من الخول دة اجري يابت وهفتحلك طيزك بسرعه يالبوة يابنت الشرموطة ( الكلام لسماح )
سعيد : احا احا احا احا انتوا نويتوا خلاص تلاته ع واحد حرام يا ولاد الخول
سماح : مين هيلبسة ماما بقي المفروض هتبتدي
جمالات : انا سامعه صوت رنه تليفون
سماح : الحقي يا ناهد دة تليفونك
ناهد : ودة وقته اوف بقي
سعيد : شوفي الا يكون سامح ولا حاجة فرحيه
( راحت ناهد تشوف مين ال بيرن لقيت رقم مش ظاهر وملحقتش كانت الرنه خلصت وسابت الفون ع السرير
ولسة هتطلع من الأودة بتاعتها راح الفون رن تاني )
ناهد : ألو الو
المتصل : (بعد شوية ) انجز يا سامح يا خول
ناهد : سامح مين دي وفيه ايه
المتصل : انت كل دة بكسمك بتجيب الصناعي
سامح : انا أسف يا سهام
ناهم بلمت من الصوت ووقفت مكانها ولسة بتسمع اسم سهام افتكرت اخت سامح ومحستش غير بأمها
جمالات : ايه يا نانا مين ال بيرن ف الوقت دة
ناهد : بتشاور هووووووس وشغلت الميكرفون
سهام : ايه سهام دي يا خول اسمها ستي يا عرص يابن المتناكه
سامح : خلاص انا اسف يا ستي هاتي رجلك أبوسها
وراح الخط اتقفل
جمالات : حصل ايه وايه ال بيحصل دة مش فاهمه حاجة
ناهد : انا مش فاهمه اكتر منك
جمالات : قصد سامح ايه من دة
ناهد : لا سامح ميعملش كدة ولا مش عارفة بس مستحيل كدة
جمالات : يا حزن الحزن هتبقا البنت وامها
ناهد : ايه ياماما هيا ناقصاكي انتي كمان دلوقتي
سماح : ايه فيه ايه مين ال كان بيرن وبتتوشوشو ف ايه
ناهد : لا مفيش حاجة نمرة غلط
جمالات : روحي يا سماح واحنا هنيجي وراكي
سماح : حاضر
جمالات : هتعملي ايه ف ال حصل دة .
ناهد : مش عارفة والل& يا ماما وبعدين سهام قصدها ايه
عايزة تكسر اخوها قدامي لية وايه الرسالة فى كدة
هو في حاجة بينكم يا ماما انا مش عارفاها ولا ايه
جمالات : لا يا بنتي مفيش حاجة
ناهد : متاكدة
جمالات : ايوة وحتي لو فيه سهام مكنش في حاجة بيني وبينها
ناهد : ولا انا احنا مجرد اصحاب عاديين مش للدرجة انها تعمل كدة
جمالات : متسبقيش الأحداث وبكرة هما جايين وكل حاجة هتبان
ناهد : عندك حق
جمالات : طيب يلا نكمل
ناهد : لا كملوا انتوا انا دماغي بايظة خالص وفصلت ومتعرفيش حد عن اي حاجة لحد مشوف هنعمل اي ونفهم
وطلعت ماما وقفلت بابا اودتي وزي مانا ملبستش حتي الاندر ورميت نفسي ع السرير وعمالة افتكر المكالمة يمكن اقدر اربط حاجة وفضلت صاحية لحد منفس الرقم رن من تاني ومردتش ارد علية لحد مفضل يرن كذا مرة لحد مقررت اني ارد
ناهد : ألو
المتصل : ازيك يا ناهد عاملة ايه يا حبيبتي
ناهد : طنط مريم ….!!!!!!
مريم : أيوة مالك مستغربة كدة لية
ناهد : لا مش مستغربة
مريم : انا عارفه انتي بتفكري فى ايه دلوقتي
ناهد : بفكر فى ايه مبفكرش فى حاجة
مريم : يا سلام والخول ال متقدملك دة
ناهد : تهتهت فى الكلام ومش عارفة تقول ايه
مريم : جمالات صاحية ولا نامت شكلها زمانها نامت
ناهد : لا صاحية
مريم : طيب اديهاني وانا هفهمها سبيلها بس التليفون
وطلعت ناهد تودي الفون لأمها ولقت امها قاعدة ع زب ابوها وشغال رزع فيها وعمالة تصوت
ماما ماما كلمي طنط مريم عايزاكي
جمالات : اه اه بالراحه يا سعيد فشختني وبقت تعلي صوتها تدريجى تسمع مريم .
مريم : جوجو يخربيتك انتي شرموطة كدة على طول
جمالات : مريم حبيبه قلبي مش وقتك خالص
مريم : هههههههههه سيبي ال ف ايدك يا لبوة وادخلي اودتك واقفلي ع نفسك الباب عايزاكي ف حاجة ومش عايزة حد يعرف بيها
ودخلت جمالات اودتها وقفلت الباب عليها وطولت اوي ف المكالمة وناهد عماله تضرب أخماس ف سداس برة وسماح عمالة تلعب ف زب ابوها وبعد ساعه شوية كدة كانت ناهد زهقت ودخلت اودتها ولقيت امها داخلة عبيها وبتديها الفون وبتقولها خدي كلمي سهام عايزاكي
وبكدة خلص المشهد الأول استنوني بكرة ف المشهد التاني
المشهد الثاني والثالث ؛
( منتصف الحكاية )
حديث مع النفس لكل أطراف الحكاية
عائلة ناهد
ناهد : هيا اي الحكاية دي العقل مشتت ع الأخر وكل مرة حدوتة شكل بدأت من الأتوبيس ووصلت للسرير طيب يعني وبعدين اكتشافات كتيرة وصلتلها لحد دلوقتي وكل اكتشاف مش سهل خالص بيصعبها عليا أكتر وكل مشكلة بيكون ليها حل وممكن تتعقد بردو بس مش هيا دي المشكلة والظروف اوقات كتير بتعصبني يا تري اي هيا النهاية بعد مكنت عايزة أخد حقي من بتوع الأتوبيس بقيت عايزة أسيبلهم نفسي يعملوا فيا ال هما يحبوه واكون شرموطتهم الوحيدة بس متوقعش كدة كن او لا تكن ...
جمالات : ايه يا دنيا هتوديني لفين الحكاية بتلف تلف وبتتعاد من تاني بس العكس نهايتي هيا بداية بنتي .. كان نفسي أكون ست بيت محترمة مخلصة لجوزها وأولادها وبقيت ست شرموطة بتودي ولادها للغلط وبكون مبسوطة بيهم وبشجعهم علية بس اعمل ايه نشأتي كدة أم شرموطة وأب خايب ميعرفش حاجة عن بيتة ولا عن عيالة وزوج أكتشف انه خول وكان عايزني اسلم نفسي لشهوتة ولشهوتي ونبص لفوق اكتر ما نتخيل وهيا هيا دي الحكاية كن او لا تكن
سماح : **** بريئة جدآ معرفش حاجة عن اي حاجة اصحي فيوم بالليل ع بابا القية بيحسس ع جسمي وكانه بيلعب لعبة جميلة كطفل صغير لعبة حاببها ولا قادر يسيبها وانا كمان حبيتها وبقيت انا ال بطلبها ولما امي شافتني جت شاركتني ومنصحتنيش وحاولت اوقع اختي كتير لاكن معرفتش لحد مجتلي ولقيتها هيا كمان فرحانه بيا لية يا دنيا جنيتي ع برأتي ولا أب راجل ولا حضن حنين أسند علية ويخاف عليا وهيا دي حكايتي كدة كن او لا تكن
سعيد : راجل خول اوي طول عمري اموت واتناك ولما حبيت بنت وبقيت مراتي اكتشفت حقيقتها هيا وأهلها حسستني انها المظلومة ف الحكاية لاكن للأسف هيا العقربة ولما اكتشفت اني خول وقفت جنبي وساندتني وبقيت هيا ال بتنكني ومبقتش اتناك من حد غيرها هو كدة انا المظلوم وهيا دي حكايتي كدة كن او لا تكن
*********
عائلة الحج
الحج : انا بقي مصطفي سعيد ولقبي من صغري الواد المايص حبيت نفسي ع كدة ومحبتش اتغير خالص وكنت فقير ولما اتجوزت بقيت غني اوي بس الفلوس خسرتني احب الناس ع قلبي لحد موصلت لل انا عايزه وعملت كل حاجة بس انا مش خول انا بخدم بس الرجالة ال يفشخوا عرضي انضف اكساس عرضي من لبنهم بلساني ودي شغلتي ال جابت لي الفلوس دى كلها وقررت انا ومراتي اننا نشتغل ف بلدنا ونضيف حبايبنا معانا وهيا دي حكايتي كن او لا تكن
مريم : انا متجوزة راجل خايب اوي مفكر نفسة يعرف كل حاجة ف كل حاجة وميعرفش ان انا ال بمشي كل حاجة بدماغي لولا جسمي كان زمانه خيبان عدمان ميعرفش الالف من كوز الدرة وخلفتي سودة وابني بدل مايعرص عليا لقيته بيتناك وبنتي بقي وجمال بنتي هيا الوحيدة ال بخاف منها اوي شريرة وعنيدة ومش سهلة خالص وهيا دي حكايتي كن او لا تكن
سامح : يا سلام ع الحب انا حبيتها اوي بس انا خول اوي وشرموط اوي هنيكها كتير بس هل هتوافق بعد كده تنيكني وتتناك معايا ولا ايه بقي وهيا دي حكايتي كن أو لا تكن
سهام : مفيش حاجة ف الدنيا دي تشغلني انا وبس كسم الكل ولا تقول اب وام واخ بإشارة بس مني ممكن اضيعهم كلهم ف ثواني معدودة با ويلك وسواد ليلك يا اللى تفكرني لعبة وترميها لما تخلصها انا محدش يعرفني ولا انا اعرف نفسي نمرودة اوي ميعجبنيش العجب شريرة جامد ادوس ع الكل بكعب جزمتي ولا يشغلني حد من أب معرص كبير وام شرموطة بنت وسخه واخ خول واهبل وغلاوتك ومعزتكم ف قلبي لبيعكم ال وراكم وال قدامكم بس بشويش ع اقل من راحه راحتي اتلذذ واتمتع بتعذيبكم نفر نفر ومفيش حاجة اسمها كن او لا تكن انا بقي غيرهم كلهم يانا يا مفيش حكاية من البداية ولا النهاية
*******
سعد : انا بقي محدش يفتكرني ولا حد يتوقعني خالص انا ال ف ايدي المفتاح بتحكم فيهم كلهم من ورا الستار محدش أكبر ولا أعلي مني ومفيش حكاية لأن انا الحكاية وأنا الجاني وانا المتخفي
دينا : أمرأة الأتوبيس : أكيد فاكريني بس ماركزتوش معايا خالص انا ولا اي حاجة فى دول كلك انا فردة شبشب حمام اتلبس وقت اللزوم ولما اتخلع اترمي ومكاني ع الارض
( شباب الأتوبيس )
احنا بقي اولاد الشوراع ال مفيش حد يقدر يلمنا خالص ميقدرش علينا غير **** وحدة وبس
والعيلة سواء دي او دي عيلتين شراميط برجالتها ونسووانها كلهم هيقعوا تحت المصيدة
درش : صح يا هيما عندك حق
ابراهيم : انا قولتلك قبل كدة يا كسمك بس حنيتك اللى هتضيعنا
درش : خلاص يا ملك الكلمة كلمتك أنت أطلب وانا أنفذ من غير ما افتح بقي بكلمة
*********
سماح : بت يا ناهد اصحي با لبوة كل دة نوم الناس على وصول
ناهد : لية هيا الساعه كام دلوقتي
سماح : الساعه 2 ونص ياختي والناس ساعه وجايين
ناهد : طيب خلاص انا صحيت خلاص
سماح : وانا هروح اكمل مع ماما واساعدها ف الاكل
ناهد : احييية دة االخوول رن كتير عليا مش مشكلة انا هعمل زي ما سهام قالتلي واستني لما نتكلم انا وهيا لوحدينا
( ولقت ناهد باب الاودة بتاعتها بيتفتح وبيتزق جامد )
جمالات : ايه يا بنت الشرموطة كل دة نوم ناموسيتك كحلي ولا ايه انتي سايبانا من امبارح ومكملتيش معندكيش دم خالص
ناهد : ما انتي عارفه انا كنت بتنيل اعمل ايه امبارح مش بتدلع يعني هو انا ناقصة
جمالات :طيب قومي يا كسمك لحد ما الخول يجيب بقية الطلبات من تحت
ناهد : ماشي انا قايمه اهو وطي صوتك علشان الناس متسمعناش كدة
جمالات : ماشي با لبوة
وقومت من نومي اتشطفت وحضرت بقيت الحجات مع ماما لحد ما بابا جة وجاب الطلبات وبعد شوية لقيناهم وصلوا تحت وبابا نزل يستقبلهم وبكدة خلص الجزء 16 استنوني ف الجزء الجي واحداث ساخنه متتالية مليئة بالجنس والغموض
فماذا يحدث بعد أرجو التقيم من 10
الجزء (17)
( الزيارة )
ناهد :
مش عارفه اتصل ب سامح دلوقتي ولا اصبر شوية هما كدة كدة زمانهم جايين
ولا استنا هشوف ايه اللى فى دماغ سهام
لا بقي لازم اشغل عقلي شوية دي هتبقي حياتي محدش هيكون ليه دخل ليها
وهتصل بيه دلوقتي ومن جهه تانية اشوف عارف بال سمعتني بيه سهام ولا لا
الوووووووو
سامح : انا قولت انك مش هتتصلي
ناهد : لا بس راحت عليا نومه وصحوني بالعافية
سامح : احنا بنلبس بقي وجايين قولتي ايه
ناهد : كل خير يا سامح
سامح : خلصي يا نانا وهاتيها على بلاطة كدة يا موافقة يا لا
ناهد : هيا الخطوبة هتبقي امتي كدة
سامح : خطوبة مين ..!!!
ناهد : هتكون مين يا اذكي اخواتك
سامح : انتي بتتكلمي جد
ناهد : اخلص ياض علشان ورايا حاجات كتير
سامح : دة احلي خبر سمعته ف حياتي
ناهد : هتكون امتي الخطوبة
سامح : لما اجي هقولك
ناهد : لا دلوقتي
سامح : سلام علشان نازلين
ناهد : سلام سلام يا خوية
ناهد : ماما تعالي عايزاكي
جمالات : انا مش فاضيالك دلوقتي
ناهد : لا تعالي بس ف حاجة مهمه
جمالات : خير يا اللى معندكيش دم
ناهد : من الواضح كدة ان سامح ميعرفش
جمالات : طيب وانتي ناوية على ايه
ناهد : دلوقتي مفيش لاكن اشوف سهام الأول وبعدين اعرف
جمالات : طيب عرفيني ناوية على ايه اول بأول
ومن جهه أخري
نزل سامح لمكتب الحج وخبط على الباب
سامح : انت موجود يا بابا
الحج : ايوة انا جاهز ومستنيكم
سامح : طيب ناهد موافقة انت هتعمل ايه
الحج : خلاص يابني مبروك عليك الخطوبة الخميس الجاي والفرح
هيبقي على طول بعد يومين
سامح : مش المفروض نطول شوية علشان تلحق تجيبلها حاجة
الحح: ملهاش دعوة تيجي بالهدمه اللى عليها وانت الفيلا بتاعتك جاهزة
سامح : فيلا ايه يا حج احنا مش هنبقي مع بعض كلنا
الحج : الفيلا اللى جنبنا انا اشتريتها لك اتجوز فيها وبعد شوية نفتح الاماكن على بعضها
سامح : اللى تشوفة يا حج
الحج : طيب اطلع استعجلهم ومتقولهمش حاجة خليها مفاجأة للكل
سامح : حاضر يا حج
وطلع سامح يستعجل مريم وسهام ونزلوا مع بعض وخرجوا واتحركوا بالعربية
ناهد : بابا يا ماما يا بابا
جمالات : ايه فيه ايه تاني
ناهد : الجماعه وصلوا تحت
سعيد : طيب انا هنزل استقبلهم وانتوا اجهزوا بسرعه
سعيد نزل يستقبلهم
سعيد : يا مراحب يا مراحب
الحج : لسة زي ما هوة يا صاحبي متغيرش
سعيد : ولا حاجة اتغيرت اتفضلوا يا جماعه اتفضلي يا مريم هانم
مريم : ههههههه الل& يجازيك يا سعيد هانم ايه يكرم اصلك بلاش البكش دة
الحج : هانم ايه يابن الدايخة ههههه لو كنت ناسي زمان
سعيد : ومين ينسي يا صاحبي يلا اطلعوا يا جزم
الحج ومريم : أيوة كدة نطلع بنمووووت ف الشتيمة
والكل ضحك وسامح وسهام كانوا مستغربين الموقف رغم انهم عارفين كل حاجة
وطلعوا ع السلم ودخلهم سعيد الشقة
مريم : البت جمالات فين يا سعيد
سعيد : بتلبس جوة عايزة تدخليلها ادخلي
مريم : مانا هدخل هستناها ولا ايه
الحج : طيل ادخلي يا ختي شكلك حنيتي ولا اي
سعيد : هههههههههه هيا مبطلتش لسة
مريم : ابطل ايه ياض انت انا مفتوحة ع البحري
سعيد بصلهم بصه استغراب وشاور بعينة على سامح وسهام
الحج : تعالي يا سعيد عايزك نقف ف البلكونة شوية
سعيد : طيب هدخل مريم عند جمالات وسهام عند سماح وناهد
مريم : انا عارفة السكة تعالي يا بت يا سهام ندخل
وخد سعيد الحج وسامح ودخلوا البلكونة
الحج : عارف انك مستغرب بس متقلقش يا صاحبي مبنخبيش حاجة عليهم
سعيد : بس
الحج : بس من غير بس الحياة حلوة اوي يا سعيد انت اللى رفصت النعمه
سعيد : يا عم السكة بت كلب وانا خوفت منها بصراحه
سامح : وهو دة بقي كان سبب الانفصال بينكم
الحج : ايوة يا سامح عمك سعيد فضل انه ينفصل ويعيش عيشته دي
ومن جهه أخري
جمالات : ادخل يا سعيد
مريم : سعيد سعيد مين يابنت المتناكة
جمالات : ههههههههه حبيبتي لسة لبوة زي ما أنتي
واخدوا بعض بالأحضان والبوس والتقفيش وكانوا هينسوا نفسهم
جمالات : يخربيت امك العيال برة
مريم : كسمهم انتي وحشاني يا بنت المرة
جمالات : وانتي كمان يا لبوتي اومال فين سهام بنتك
مريم : وريتها اودة ناهد وجيتلك انا
جمالات : انتي لسة فاكرة المكان
مريم : من فات قديمه تاة ياه يا بنتي
جمالات : طيب يا وسخه هلبس الطرحه ونطلع سوا
ومن جهه أخري
ناهد : حاضر يا ماما انا قربت اجهز
سهام : انا سهام ممكن ادخل
وفتحت ناهد الباب وكانت مغطية نفسها ب باب الأودة : ادخلي بسرعه
سهام : يخربيت جمالك يا ناهد ايه الجسم دة يابت
ناهد : بس بقي متكسفنيش
سهام : ماشي
ناهد : كويس انك جيتي عندي الاول انا دماغي بتودي وتجيب
سهام : لا متخليهاش تودي وتجيب
ناهد : انتي قصدك ايه من اللى خلتيني اسمعه تفضحي اخوكي كدة عادي قدامي
سهام : علشان انتي هتبقي مراته لازم تعرفي كل حاجة وبعدين انتي بنت زيى يعني
ناهد : انتي كدة كلامك بيقول انك مش عايزاني ابقي فى حياتكم قولي عادي انا مش هزعل
سهام : المهم انتي رديتي على سامح ولا لا
ناهد : أيوة رديت علية وبعدين انتي بتتهربي لية كدة
سهام : متبقيش غشيمة كدة يوم السبت هنمشي بدري من الشغل ونقعد على كافية ونتكلم فى كل حاجة وتعالي نطلع دلوقتي علشان محدش يفكر حاجة
جمالات : بتخبط على الباب خلصوا يا بنات الحج مستنيكم برة
ناهد : حاضر يا ماما انا خارجة اهوة
ناهد : ماشي يا سهام لما نشوف اخرتها ايه
الحج : ايه دة كلوا اية دة كلوا كل دة كنتوا بتلبسوا
ناهد : معلش يا عمو الحج كنت بسئل سهام على حاجة فى الشغل
الحج ماشي يا ناهد بس شغل فى الشغل انما كدة لا
سعيد : ايه نتغدي دلوقتي ولا نستني شوية
الحج : اصبر شوية مستعجل على ايه
سعيد : طيب قومي يا ناهد اعملي شاي ولا عصير
الحح : كمان شوية بس كلكم أقعدوا كدة وفتحوا دماغكم معايا
سعيد : ماشي اتفضل يا حج
الحج : (الكلام موجة لأبناء سعيد ولأبناءة )
بصوا يا ولاد احنا كدة مش معرفة سنه ولا اتنين احنا معرفة عمر بحاله اتربينا سوا وعيشنا سوا
بس الظروف هيا اللى فرقتنا شوية وكل واحد شاف طريق اكل عيشة ومن دلوقتي انا مش عايزكم تتفرقوا عن بعض كلكم كدة ولادي سامح وناهد وسهام وسماح خليكوا كدة فى ايدين بعض وانتي يا سماح اتخرجي كدة وابقي دكتورة علشان ابني لك مستشفي
سعيد : ههههههه مستشفي مرة واحدة قول عيادة ياحج
الحج : متدخلش بيني وبين عيالي كفاية الفقر اللى عايشتهم فيه
ناهد : مع احترامي الكامل ليك يا عمو الحج بابا ماعيشناش فى فقر ولا حاجة بالعكس رغم ان حالتنا متوسطة بس مخلناش محتاجين حاجة ولا محتاجين لحد كل طلباتنا كانت موجابة
الحج : اصيلة يا بنت يا ناهد وبمليون راجل والل& يابنتي
وعلشان كدة يا سعيد انا طالب ايد ناهد لسامح ابني
سعيد : ناهد بنتك زي ماهيا بنتي كدة مأخرهاش عنك يا حج
بس رأيها اهم حاجة هيا اللى هتعيش
سامح : وهيا موافقة يا عمي
الحج : ايه رايك يا ناهد
ناهد : بدوووون رد
سعيد : نفهم من كدة انك موافقة
ناهد : تشربوا شاي ولا عصير
الحج : نخليها شربات بقي زرغوطة يابت انتي وهيا
لولوووووووووي لوووي لوولولولولولولولولولولولولولووووووو ووووووووووووووي
لولوووووووووي لوووي لوولولولولولولولولولولولولولووووووو ووووووووووووووي
لولوووووووووي لوووي لوولولولولولولولولولولولولولووووووو ووووووووووووووي
لولوووووووووي لوووي لوولولولولولولولولولولولولولووووووو ووووووووووووووي
الحج : يناسب معاكم خطوبة وكتب كتاب الخميس الجاي والفرح الجمعه
جمالات : بصراحه يا حج احنا مش جاهزين دلوقتي نخلي الخطوبة دلوقتي وكتب الكتاب والفرح بعد سنه دي اول فرحتي ولازم اجهزها جهاز يليق بيكم
الحج : والل& انتي عبيطة يا جمالات جهاز ايه يابنتي كل حاجة جاهزة وبكرتونتها شوف هتروحوا امتي وسامح يفرجكم على الحاجة واللى مش عاجبكم يغيروة وبالنسبة للهدوم مريم هتاخدكم وتجيبلكم كل حاجة
سعيد : بس كدة كتير اوي يا حج
مريم : ملكش دعوة يا سعيد احسن والل& احلف ان دي نهايتنا بينكم
الحج : زي ماقالت مريم
سعيد : رايك يا ناهد
ناهد : الراي رايك يا بابا اللى تقولة انا موافقة علية
الحج : خلاص بقي سامح هيعدي عليكم بكرة بعد العصر هوا ومريم وتروحوا تجيبوا الدهب ومفيش شغل الفترة دي ومرتبك شغال والضعف كمان
سعيد : خلاص اللى تشوفو يا حج
وبعد شوية حطوا الاكل والكل اكل وخدوا سهرتهم واليوووم عدي على خير من غير سامح مايتكلم مع ناهد وع الساعه 12 بالليل سامح اتصل على ناهد وقعدوا يتكلموا مع بعض ربع ساعه ماطولوش وكله دخل نام واليوم عدي والي اللقاء ف الجزء 18
الجزء الثامن عشر
سعيد : استنوا محدش ينام عايزكم فى حاجة مهمه
جمالات : ايه يا راجل ف ايه احنا تعبانين طول اليوم مش وقته كلام خالص
سعيد : مش اللى فى دماغك يا شرموطة انا عايزكم علشان مستقبل ناهد
ناهد : ايه يا بابا انت هتقلقني ليه كدة
سعيد : انتي متكلمتيش معاها فى حاجة يا ولية
جمالات : لا مجاش كلام فى اي حاجة علشان اتكلم
ناهد : بابا لخص متخوفنيش بجد
سعيد : أنا مش عايز أخوفك من حاجة انا عايز أعرفك ان هما زينا كدة بس على وسع
سماح : ازاي يا بابا على وسع
سعيد : يعني في ناس بتنيك مع مريم والحج عارف واوقات كتير بيكون معاهم
ناهد : طيب وسامح وسهام
سعيد : اللى عرفته ان سامح يعرف بس سهام معرفش
انا مش عايز يستغلوكي وتمشي بدماغهم أنا عايزك انتي اللى تمشيهم
ناهد : يعني سامح ممكن يجيب حد ينام معايا ويتفرج عليا
جمالات : أكيد مش ممكن يعني عارفه بأمه
هتبقي مراته عادي بس انتي خلي بالك من نفسك
سعيد : أحلي حاجة مفرحاني ان انا هدوق كسك وادوقه دقة
ناهد : طيب أنت هتوافق بكدة ان بنتك تنام مع ناس تانية
سعيد : اظن انا كلمتك قبل كدة فى الموضوع دة يا ناهد
أهم حاجة انك تكوني مبسوطة من اللى بتعملية طالما انتي حاطة
حاجة فى دماغك وعايزة تعمليها هتعمليها غصب عن اي حد
طيب ولية أقف فى طريقك يابنتي اللى يبسطك يبسطني
ناهد : طيب أنا عايزة أعرف ايه السبب اللى خلاكم تبعدوا عن بعض كدة
جمالات : حاجات قديمة يا ناهد مش حابين نفتحها من تاني
ناهد : لا ياماما معلش علشان ادخل ف اللعبة دي لازم أكون عارفه كل حاجة
سماح : أيوة ناهد عندها حق يا ماما من حقنا نعرف كل حاجة
سعيد : طيب اللى هنقولكم عليه دة مش عايز حد غيرنا احنا التلاته يعرف
جمالات : انت هتقول ايه يا سعيد
سعيد : بس يا جمالات لازم يعرفوا كل حاجة فتحوا دماغكم معايا وبعد
ماخلص كلامي اللى عندة حاجة وعايز يقولها يقولها
ناهد : ماشي يا بابا انا كلي اذان صاغية
جمالات : انا مش عارفة انت فى دماغك ايه بالظبط
سعيد : مفيش ف دماغي حاجة بصي يا بنتي انتي وهيا وبالذات
انتي يا ناهد ركزي ف كلامي كويس اوي انا أعرف عمك الحج
من صغري اتربينا مع بعض وكل حاجة
كانت بتحصل كنا مع بعض بردو وكذالك الحال مع مريم وامكم
والدنيا كانت ماشية لحد الحج ما اتعرف ع مريم وخطبها وسافر وانا كنت
المرسال بتاعه هنا ووقتها اتعرفت ع امكم واول مانزل الحج من السفر انا كلمته
علشان يكون معايا ونتقدم لامكم وهوا وافق ع طول ورحنا اتقدمنا وتمت الخطبة
وبعد كدة لقيت مريم بتحوم عليا وبترمي كلمتين من هنا ومن هنا ع الجنبين يعني
جمالات : وف يوم مريم جتلي البيت وحكتلي عن اللى الحج بيعمله معاها بوس
واحضان ولمسات
وحاجات كتير يعني كانت بترميلي الشبكة علشان تهيجني
علشان لو ابوكم طلب مني كدة ماارفضش
اوافق ع طول وفعلا دة حصل وابوكم جة وبقت لمساته تزيد ليا
وكنت برفض واقبل الاتنين ف وقت واحد
لحد مافي يوم اهلي وأهل مريم كانوا مسافرين رايحين البلد لاننا قرايب
واتقلبت بيهم العربية في البحر وكلهم ماتوا
وبقيت انا ومريم قاعدين مع بعض ف بيتنا وف بيتهم يوم هنا ويوم هنا
ومحدش من أهلنا اللى ف البلد سئل علينا وطبعآ دة
لأسباب كتيرة جدآ مش هتفيد بحاجة لو حكيتها
وفى مرة الحج كان عندنا ف البيت وشوية ابوكم جه وكلنا قعدنا مع بعض
ومريم قامت تعمل لينا كلنا عصير
انا مكنتش عاطية ليها خوانه ومتوقعتش انها تحط حاجة ليا ف العصير
وعرفت بعدين ان حطت حاجة بتخلي الشهوة عند الست تزيد اوي تكون عايزة تتناك باي طريقة من اي حد قدامها
سعيد : وبعد ماجت من المطبخ وجابت العصير
وادت لكل واحد كوبايته كلنا شربنا وعادي جدآ
ولقينا مريم قامت قعدت ع رجل الحج والاتنين بقوا يبوسوا بعد قدامنا كدة عادي وكل شوية
عمال اطلع صوت احم احم يراعوا مشاعرنا واحنا قاعدين معاهم
لقينا الحج شاور ع امكم ونفس الكلام مريم شاورت لامكم عليا انا قولت مبدهاش بقي
جمالات : بصراحه انا من المنظر ال كان قدامي كسي كان عمال ياكلني بطريقة غريية جدآ
ومش عايز يهدا خالص لحد ما أبوكم قرب مني وبقي يحسس ع كل جسمي وانا سبتله نفسي
سماح : انا هيجت من الكلام يا ماما كفاية كدة وتعالوا جوة
ناهد : هههههههه بس يالبوة خليهم يكملوا
سعيد : طيب تعالي يا سموحة مصمصي ف بتاعي واحنا بنتكلم
سماح : أيوة كدة يا أحلي بابا ف الدنيا
جمالات : شوفت البت هايجة ازاي مش عارف طالعه لمين
سعيد : لمين يعني اكيد طالعه شرموطة لأمها
ناهد : ودة وقت شرمطة يا ماما دلوقتي احكوا احسن
جمالات : يعني بذمتك كسك مبياكلكيش
ناهد : لا خالص دة كلام عادي مبيأثرش فيا
سعيد : خلاص خليكم انتوا معايا وسيبوها ع راحتها
جمالات : كمل انت يا سعيد وانا هاكل كس سماح شوية
سعيد : والحج قلع مريم هدومها وفضل يبوس ف جسمها كله
لحد مابقت عريانه خالص وكل دة وكان لسة مقلعش هدومه
وبعدين نيم مريم ع الكنبة ال كانوا قاعدين عليها وبقا فوق منها
ماسك ف شفايفها بوس وبايدة بيحس ع وشها بكل رومانسية وعمالة
ينزل من وشها لحد رقبتها لحد موصل لحد صدرها ساب بوقها ومسك صدرها وعض حلمتاها
وطلعت اه اه اه جننتني انا شخصيآ وكل دة وانا عمال احسس ع جسم جمالات لحد ملقيتها
مرة وحدة قعدت ع رجلة وعطتني شفايفها وبقينا عمالين نبوس ف بعض وبحسس ع ظهرها من شعرها لحد طيزها
ولسة واصل لحد طيزها ومش حاسين غير لما مريم قامت حضنت جمالات من ضهرها والحج وراها عمال يحك ف جسمها بصراحه يولاد انا كنت هايج اوي من الموقف مريم جسمها كرباج اوي لحد ما مريم شدت جمالات من ع رجلي وقعدت مكانها وكانت عريانه خالص وانا ماصدقت نزلت عليها بوس وتقفيش لحد ما اترمينا ع الارض
فتحتلي مريم سوسة البنطلون وسحبت البنطلون وبتاعي كان قايم ع اخرة ونزلت تبوس ف زوبري ولقيتها عملت حركة
فيا خلتني اتنطر من مكاني واجيب لبني عليها
جمالات : عملت ايه يا خول
سعيد : عملت لقيتها وهيا بتمص ف زوبري حركت بصوابعها على خرم طيزي وحسست عليه وراحت مدخلة صوباعها مرة واحدة
جمالات : بتغمز لسماح وكانت سماح لسة بتلعب ف زبرة وتمص فيه
سماح : راحت عملت نفس الحركة ال مريم عملتها لقيت ابوها اتنفض بردة
من مكانه ونطر لبنه ف بوقها وعلى وشها وقالت ليه كدة يابابا يا خول عملت فيك كدة
وناهد كانت عمالة تلعب ف نفسها بحيث ان محدش ياخد باله منها ولما بصولها
معطوهاش اي اهتمام ولا كانها موجودة
ناهد : كمل يابابا سكت لية
جمالات : انا اللى هكمل يالبوة قومي يا سماح ريحيها بدل ماهيا مخبيا نفسها كدة
ناهد : خلاص انا جايالكم بنفسي كسي بينهار ع اخرة
سعيد : ايه يا لبوة مش كان مجرد كلام
ناهد : جرا ايه يا خول انت تتناك وانت ساكت
جمالات : اديله على دماغه الخول دة
سعيد : طيب يا شراميط
ناهد خلعت البنطلون والاندر وقالت لأبوها تعالي الحس كسي يا بابا يا خول
جمالات : قوم يا راجل وانا هكمل مكانك
وقام سعيد ونزل على ركبة وباس كس ناهد وقال انا بحب كسك اوي يا ناهد
امتي بقي يتفتح وانيك فيه براحتي وبقي يطلع لسانه يلحس ف كسها ويبوس فية
وبايدة عمال يحسس على كسها وبينزل ع خرم طيزها يلعب فيه وياكل كسها اكل
جمالات: واول ماشدتني مريم من على رجل سعيد ملقتش قدامي غير الحج واقف وبينزل بنطلونة
وشاور ع زبة وقالي مصي وانا هخلية يبسطك وبصيت ع سعيد لقيته ف الارض روحت نزلت ع ركبي
وبقيت عمالة امص ف زوبرة وهو ماسكني من دماغي وعمال ينيكني جامد ف بوقي وكان هيخنقني ومن كتر مصي لية جاب لبنه في بوقي ولقيت مريم واقفة ورا الحج وبتبعبص ف طيزة هو كمان بس كانت عمالة تدخل صوباعين وتلاته ف طيزة وعمالة بتغمز ليا وبعد كدة قعدنا نبص لبعض شوية كدة وكنا مبسوطين اوي لحد ما الحج خد سعيد ومشي
وعملت انا ومريم احلي سحاق ف اليوم دة ونزلنا عسلنا اكتر من مرة ولما خلصنا قالتلي
مريم : ايه رايك ف اليوم دة
جمالات : جميل اوي يا لبوة انا اول مرة احس بكدة
وبعدين انتي بعبصتي الحج لية هو خول ولا ايه
مريم : خول وبس دة معرص كمان ومعندهوش مانع انى اتناك قدامه من اي حد
والظاهر ان سعيد شكلة كدا بردوا
جمالات : لا انتي بتهزري يا لبوة قولي انك بتضحكي عليا هتجوزيني راجل خول وانتي اكتر واحدة عارفه بحياتي
مريم : انا عملت معاه نفس اللى عملته مع الحج ولو كنتي مركزة معايا كنتي شوفتي بنفسك كدة بس انا معرفش انه اتناك قبل كدة ولا لا
جمالات : طيب وايه العمل يا لبوة انا دي مش حياتي ولا دي دنيتي انا عايزة اعيش محترمة بقية عمري
مريم : معرفش بقي انتي وهو احرار مع بعض وبعدين انا قولتلك معرفش حاجة ومتعرفيهوش اني حكتلك ع حاجة
جمالات : حاضر هو انا عبيطة سبيني بس افكؤ واشوف هنوي على ايه بعد كدة
ناهد : اه اه الحس اكتر يا يا بابا قربت اجيبهم اهههه خلاص قربت وبعدين يا ماما حصل اي تاني يخربيتكم دة انتوا كلكم بلاوي زرقا وانا معرفش اه اه اه اكتر كمان
جمالات : ولا قبلين بس بعد كدة اتجوزنا وانا عرفت من ابوكم وحكتلة ع كل ال حصل بيني وبين مريم وعن ال مستخبي ف حياتي ومريم والحج كانوا اتجوزوا قبلينا وبعد سنتين تلاته كدة مريم جاتلي وعرفتني بكل حاجة وطلبت
اننا نكرر ال عملناة قبل الجواز من تاني وانا رفضت خالص وفضلت تلح عليا وانا بردو ثابته ع موقفي
والحح بيعمل نفس الكلام مع سعيد وبردو كان رافض نهائي بس حصل حاجة بينه وبين ابوكي محدش يعرفها لحد دلوقتي
ولا انا ولا مريم حتي وبعد كدة لقيناهم سافروا من غير مايعرفونا ماعرفناش غير من الجوابات ال باعتوها لينا ومن ضمنهم جواب كان من مريم بتحكي فيه ع الرجالة ال بينيكوها ف وجود جوزها وجوزها كان بينضف لبنهم من ع كسها
وكلام من دة يعني وبعد كدة قررنا انا وسعيد اننا نقطع علاقتنا بيهم نهائي وعدت الايام والسنين وخلفتك وكبرتي وقبل ما سماح تتولد لقينا مريم والحج جم هنا البيت ومعرفش عرفوا مكاننا ازاي بس كانوا راجعين حاجة تانية خالص نضافة ايه وفلوس ايه وبصراحه عينايا زغللت من كتر الفلوس وبردوا بعدنا عنهم اكتر وعن فلوسهم نهائي لحد ما كنا نايمين انا وابوكي ف يوم وقررنا اننا نعمل زيهم خلاص بس مع بعض من غير حد مايعرف حاجة عننا بس مش مع حد نتخيل بس
******* وبكدة خلص الجزء واشوفكم الجزي الجاي رايكم يهمني
أولا أنا أسف ع التأخير بسبب ترقيتي ف عملي ومهام أخري استلمتها
***************
الجزء (19 )
الفقرة الأولي
ناهد
والأيام بتمر يوم عن يوم واليوم بيفرق عن اللى قبلة وعن اللى بعدة والأتوبيس بيزيد زحمة أكتر
وبصراحه وحشتني اوي زنقة الأتوبيس وهو دة حالي معاة وبداية حكايتي رغم ان الموضوع
زاد عن حدة ودخلت نفسي فى مواضيع كتير بس مقدرش انسا اتوبيس الغلابة وبدايتي معاة
هل يا تري هرجع افكر فى انتقامي ولا استنا اتجوز سامح واعمل اللى انا عايزاه براحتي
ولا اسيب الأيام هيا اللى تحكم ....
سماح
يا تري يا ناهد مخبيا ايه عليا وعملتي ايه مع الشباب بتاعة الأتوبيس مش عارفة أقول لماما ولا
لا و ليه أقولها طيب ما أنا ممكن ألعب لعبه جميلة منها وامتع نفسي واتهري من كتر النيك
وممكن أقول ليكي يا ماما تقلبي الموازين عليا لأننا اتفقنا مفيش غير فى البيت وبس ولو حصل برة
البيت كل حاجة هتتمنع مني طيب ومين بس هيعرفها ...
سامح
ايه هعمل ايه في الجواز واللى انا داخل عليه ايه بس الزنقة السودة دي وياتري ناهد هتعمل
ايه لو طلعت غير توقعاتنا خالص وشكلي قدامها هيكون ازاي انا بايسكشوال هنيكها واتناك خول صحيح وحبيت اتناك
أوي وعايز كل ثانية زب داخل خارج ف طيزي والاسود من كدة انى هكون مع سهام وهيا
بتتناك وهعرص عليها دخلت نفسي فى دواير كتير وشكلي كدة هتناك رسمي فهمي نظمي
يالا اهي كلها نيكه والسلام ..
*************
ناهد : كدة صح يا ماما أنا كدة فهمت خلاص
جمالات : طيب يلا علشان تلحقي تناميلك شوية علشان نروحو بكرة نشوف الدنيا معاهم
ناهد : لا بكرة مينفعش هتصل بسامح أخلية يخليها بعد بكرة
جمالات : لية بقي ياختي وراكي ايه كدة
ناهد : فرح واحدة صاحبتي وهاخد سماح معايا تفك عن نفسها شوية
جمالات : لا سبيلي سماح عندنا شغل كتير ف البيت بكرة وتساعدني شوية
سماح : يوووووووة بقي ما انا طالع عيني معاكي من الصبح مستخسرة فيا
فسحه صغيرة
ناهد : خلاص يا سموحه هتيجي معايا بكرة ملكيش دعوة بحد
جمالات : ماتقول حاجة يا راجل بدل مانت قاعد مفشوخ كدة
سعيد : سبيهم ع راحتهم روحوا يا بنات زي ما أنتم عايزين
جمالات : وانا مين اللى هيساعدني فى المواعين دى كلها
ناهد : نامي براحتك ولما نرجع هنساعدك مش هنتاخر ع الساعه 2 وهنرجع
جمالات : وكمان 2 احا عليكم وع الخول ال ماشي وراكم
ناهد : يلا تصبحوو ع خير باااااااااااااي
.
معلش استحملو الجزء دة ع 4 فقرات مليان تفاصيل كتيرة ومن الصعب اني أحرقها
فى فقرة واحدة بس
الفقرة الثانية
ناهد : بس اوعي يا سموحة حد يعرف حاجة عن ال حكتهولك خالص
سماح : لا متقلقيش يا نانا رقبتي ليكي
ناهد : لا ياختي انا مش عايزة رقبتك انا عايزة دماغك تكون شغالة معايا
ويلا قومي البسي بسرعه علشان منتاخرش
سماح : طيب البس ايه
ناهد : البسي اي حاجة حلوة عندك
سماح ؛ حبيبتي يا نانا امووووووووووواح دقيقة وهكون جاهزة
(طلعت سماح من غرفة ناهد علشان تلبس وكمان ناهد تلبس هيا كمان
وبردوو ناهد لسة بتفكر ف حاجات كتير ومتعرفش دماغها هتوديها لفين )
سماح : يلا انا خلاص جهزت
ناهد ؛ وانا خلاص قربت اخلص هيا جوجو صاحية
سماح : اللبوة راكبة ع زب بابا
ناهد : كدة ع الصبح دماغهم فايقة خالص يلا بينا
( وطلعت ناهد وسماح من الغرفة وراحوا ع غرفة جوجو وسعيد وفتحت الباب ع طول )
جمالات : يخربيت امك خضتيني يا شرموطة عايزة ايه ع الصبح
ناهد : ههههههه ودة جزاة ال بيتناك لوحدة احنا ماشيين
جمالات : غوري ف داهيه قال بتناك لوحدي قال دة انا بقالي ساعه بصلب فيه
سماح : ههههههههههههه معلش ياماما حاولي تاني وهيجي منه
جمالات : امشي يا كسمك انتي وهيا من وشي دلوقتي
ناهد وسماح : ههههههههههههههههه سلام يا شوشو امووووواة
( وخرجت ناهد وسماح من البيت واتمشوا شوية وكان الحوار كالأتي )
سماح : شكلك حبيتي الموضوع اوي يا نانا
ناهد : موضوع ايه يا بت
سماح : انتي هتستعبطي من اولها يا كسمك احنا الاتنين
فى مركب واحدة لازم نعرف بعض كل حاجة عشان نعرف نسند بعض كويس
(وقفت ناهد ف الشارع وبصت لسماح بكل ذهول ومسكتها من دراعها )
ناهد : جرا ايه يا بنت الوسخه انتي نسيتي اننا فى الشارع
ازاي تتكلمي كدة .؟!
سماح : ودة على اساس ان حد غيرك سامعني يعني وانا بتكلم ...^_^
ناهد : ولو بردو لازم ناخد بالنا من كل خطوة
سماح : احنا لسة فى أولها يا نانا لو خايفة نروح احسن
ناهد : انا لو خايفة مكنتش فكرت فى كدة أصلآ انا بس
بقول ناخد بالنا من خطوتنا مش اكتر
سماح : ماشي خلاص ومتقفشيش عليا كدة تاني
هتلبسى النقاب فين
ناهد : ومين قال اني هلبس النقاب انا عايزة زي ما انا كدة
سماح : ما أنا بقول كدة بردو حبيتي الموضوع اوي هههه
ناهد : بصراحه أه بس المثل بيقول اتمسكن لحد ماتتمكن وانا هعمل كدة
سماح : اه هههههه قصدك اتلبوني لحد ماتتناكي مش كدة أحسن
ناهد : امشي يالبوة وانتي ساكته خلينا نركز
( وفضلوا يتمشوا لحد ماوصلوا لموقف الأتوبيس وكان زحمه غير متوقعه المرادي )
سماح : نهار اسود احنا هنتفعص كدة يا ناهد مش هننبسط خالص
ناهد : ودة احلي حاجة يا سموحة وهو دة المطلوب وجة ف اوانه
سماح : طيب كدة الخطة بتاعتك دي لازم تتبدل وانتي اللى تبداي مش انا
ناهد : يابت متخافيش انا عاملة حسابي لكل حاجة متقلقيش
يلا بينا الأتوبيس وصل اهووو
سماح : طيب ربن^ يستر ياختي
ناهد : ماشي ماشي ماشي .. ياجماعه خلينا نركب الاول علشان منبتهدلش ف الدخول معاكم اطلعي يابنتي بسرعه بدل ماننداس
وطلعت سماح وناهد وراها وركبوا الأتوببس بس مقعدوش ع الكراسي عملوا نفسهم ملحقوش يقعدوا والاتوبيس اتزحم بالكامل مرة واحدة وسماح ماسكه ايد ناهد جامد وكان قلبها بينبض جامد من كتر الخوف وراحت ناهد وشوشوتها اجمدي يابنتي ويلا ابتدي مش عارفة مش باينين ليه اكيد هيظهروا وراحت سابت ايد سماح مرة واحدة ...........
خطوة إلي الخلف ***
سماح : اما اشوف ناهد عايزاني معاها ليه ف فرح صاحبتها انا بصراحه مليش نفس اروح خالص رغم اني كنت امبارح هموت واروح معاها هقوم أقولها بقي وخلاص
وراحت سماح لغرفة ناهد وقبل ماتعدي ع غرفتها سمعت صوت امها بتتناك من ابوها وقالت سماح ع الصبح كدة يا لبوة يابختك انا نفسي اتناك زيك بقي وراحت سماح مخبطة ع باب غرفة ناهد
سماح : انتي صحيتي يا ناهد ولا لسة
ناهد : ادخلي انا صاحية من شوية وبفوق اهو انتي مستعجلة كدة ع طول دة لسة الساعه 6
سماح : لا انا مش عايزة اروح معاكي الفرح دة مليش نفس اروح
ناهد : مانتي لو عرفتي اللى فيها هتطيري معايا مش هتمشي
سماح : يا سلام لية يعني دة انتي كمان رايحلها البيت مش المسرح كمان
ناهد : يا غبية طيب اقعدي وانا هفهمك بس ال هقولهولك دلوقتي مش عايزة حد يعرف بيه نهائي بينا احنا الأتنين بس وانا هخليكي تنبسطي معايا
سماح : انا مش فاهمه حاجة فهميني بالراحه ماهو انا غبية بردو
ناهد : طيب اوعديني الأول ان مفيش تالت بينا يعرف ال هنعملة
سماح : أوعدك ع ايه مش لما أفهم الاول ايه اللى فى دماغك
ناهد : بصي يا سماح احنا هنروح نركب الاتوبيس نتبسط شوية
فاكرة ال حصلك هناك ولا لا
سماح : هو انا اقدر انساة يختي دة انا طيزي اتهرت من كتر البعبصة والبنطلون اتخرم ههههههههه بس انتي بردو ناوية تاخديني معاكي ف انتقامك مانا قولتلك كدة من الاول قولتيلي لا خليكي ع جنب
ناهد : انتقام ايه يا غبية دلوقتي احنا هنروح ننبسط شوية ونرجع
سماح : طيب وايه اللى فى دماغك مش عايزة حد غيري يعرفه
ناهد : انا عايزاكي تنبسطي معايا وتفكي عن نفسك شوية بدل اللى بنعمله فى البيت دة شوية تغير
سماح : اوعي يكون اللى ف دماغي يا نانا انا مش هتفتح غير لما اتجوز
ناهد : يخربيت ام غبائك يا شيخه يابت اسمعي كلامي كويس وبعد كدة اتكلمي براحتك
سماح : حاضر اتكلمي اديني اتكتمت اهو
ناهد : أولآ انا مش هسمحلك ان حد يفتحك قبل الجواز ومش هسمح لاي حد بكدة أصلآ
وثانيآ اللى هنعملة النهاردة محتاح خطة مننا احنا علشان نكون جنب بعض ومانتهش من بعض
وثالثآ كل اللى احنا هنعملة اننا هنسيبلهم نفسنا بمزاجنا المرادي ونتمتع شوية من غير ماحد يحس بس المرادي احنا اللى هنبدا مش هما بس بالعقل فهمتي كلامي
سماح : كدة انا فهمت وايه هيا الخطة بتاعتك
ناهد : اوعديني بس الاول ان مفيش ثالث معانا يعرف حاجة
سماح : أوعدك ان مفيش حد ثالث يعرف حاجة عننا
ناهد : كدة تمام المهم بقي اللى هيحصل كالأتي
انا وانتي اللى هنتحرش بيهم بس بالذكاء هنرجع عليهم بشويش خالص مع حركة الاتوبيس علشان ماتبانش انها مقصودة لحد مانلزق خالص ومنعرفش نتحرك من ورا ولا من قدام
سماح : وبعدين
ناهد : اول مانركب هنحاول اننا نركب احنا اول ناس وطبعا علشان عارفاكي ناصحة مش علشان نلاقي مكان نقعد فية
سماح : أومال علشان ايه
ناهد : هنعمل نفسنا ملحقناش ونفكر نحاول هنكون فى نص الاتوبيس وهيكون اتزحم اصلا واحنا اللى ف النص بس اهم حاجة مانسبش ايد بعض غير لما أقولك
سماح : طيب وانا ايه دوري بالظبط
ناهد : نافورة غباء دورك انك تمتعي وتبسطي نفسك من غير حد مايحس بيكي خالص تسيبي جسمك كدة اللى يحط ع طيزك واللى من الجنب تخليهم يعملوا كل حاجه بس بدماغك انتي وانتي اللى هتبدأي علشان أكون مأمنه عليكي
سماح : وانتي هتقعدي تتفرجي عليا بقي ولا ايه ناوية تنتقمي على قفايا
ناهد : لا انا هعمل زيك واكتر منك كمان بس لازم الاول أمن عليكي علشان تكوني مطمنه
سماح : ماشي يانانا وهتعملي ايه لو حصلت ف الامور امور تانيه خالص
ناهد : متقلقيش اهم حاجة اننا ماشين ف خطتنا صح مستحيل تحصل حاجة بمعني اصح نكون مركزين يا سموحة فاهماني يا سموحة
سماح : أيوة فاهمه ومالك كدة محسساني اني غبية كدة
ناهد : ههههههههههه لا حاشا وماشا وكماشا قومي يلا جهزي نفسك وزي ماقولتلك
وبكدة خلصت الفقرة الثانية وانتظروا الفقرة الثالثة والرابعه مع بعض وأحداث كثيرة داخل الأتوبيس اتمني تعجبكم قصتي وأيوة بقي
الفقرة الثالثة
ناهد واقفة فى الاتوبيس هيا وسماح جنب بعض وبعض الركاب لازقين فيهم جامد لحد ما سماح اتزقت ع ضهر ناهد وخبطت فيها ومسكت ناهد من وسطها ولقيت ايد ع طيز ناهد عمالة تحسس عليها وتبعبص فيها وطبعا ال راشق ف طيز سماح من ورا وحاسة انه هيفشخ طيزها فشخ وكان نفسها تقول ارجوك دخلة بقي وارحمني من عذابي ولقيت الشخص دة حاطط ايده ع بزازها عمال يقفش فيهم ويضغط عليهم جامد لحد ما ناهد ما لمحت مصطفي قدام منها بشوية كانت عايزة تتحرك لحد ما توصل عندة لاكن قطع تركيزة البعبوص ال اخدته جامد خلاها تخبط ف صدرها ف ظهر الراجل ال قدامها وقالها بالراحه يا مدام صدرك جنان وانا غلبان راحت ناهد قالتلة طب العب من غير ماحد مايحس الراجل رجع بضهره ع صدرها وزنقها ع سماح وسماح بقيت محشورة حشرة سواد بين اختها والراجل ال عمال يلعب فيها من ورا ومن كتر اللعب ف جسمهم جابوا شهوتهم ومبقوش قادرين يسندوا طولهم وف اول محطة جت نزلوا الاتنين من الأتوبيس
سماح : يخربيت شكلك يا شيخه فعصتيني وراكي سانده ع عمود ياختي
ناهد : هو انا كنت عارفة انا بعمل ايه ياختي
سماح : طيب يلا نتنيل نروح علشان انا اتخنقت خالص بدل ما اتمتع اتزنق الزنقة السودة دي
ناهد : علشان غبية قولتلتك انبسطي انتي اللى مش وش نعمه
سماح : دة انا كان هاين عليا اقول للخول اللى بيلعب فيا يدخلة ويريحني
ناهد : هههههههه طيب يالا يا كسمك نتمشي شوية وبعدين نروح نكمل ف البيت مع ماما
سماح : اه ورانا غسيل اطباق ونضافة للبيت كسم كدة يا نانا
ناهد : تصدقي يابت يا موحه انا جاتلي فكرة تانية حلوة
سماح : ابوس ايدك بلاش افكار مش ناقصة زنقه تاني
ناهد : طيب لما نروح بقي
الفقرة الرابعه
جمالات : ايه يا بنات جايين بدري يعني انتوا لحقتوا
ناهد : عادي يا ماما
جمالات : طيب كويس وانا كنت مفكرة انكم هتيجوا بعد العصر
سماح : انا داخلة اغير هدومي علشان نخلص نضافة
جمالات : ماشي يلا وانتي كمان يا ناهد ف الخطوة السريعه كدة
ناهد : جوجو بقولك ايه يا جوجو
جمالات : خير يا ناهد ف ايه
ناهد : انا تعبانه اوي حطي ايدك ع كسي شوفية والع ازاي
جمالات : لما نخلص يا لبوتي نعمل كل ال احنا عايزينة
ناهد : بقولك كسي مولع تقوليلي لما نخلص طيب ماشي
جمالات : ادخلي غيري واستعجلي اللبوة الصغيرة
ناهد سابت جمالات ف المطبخ ودخلت ع غرفه سماح وابتدت تقلع هدومها كلها
قدام سماح وترميها ف الارض
ناهد : تعالي يالبوة نريح بعض احنا الاتنين هايجانين اوي
سماح :طب وماما يا كسمك
ناهد : كسمها خلي الغسيل ينفعها
وهجمت ناهد ع سماح وهيا عريانه ملط وابتدت تحضن سماح وتبوس ف وشها وف شفايفها ويلحسوا لسان بعض وهما واقفين ويلعبوا ف بزاز بعض وقلعت ناهد سماح العباية ال كانت لابساها علشان تساعد امها واترموا الاتنين ع السرير
وقررت ناهد هيا ال تبتدي الاول سبيني يا موحه انا هروقك وبعدين انتي روقيني
سماح : ماشي يا نانا لما اشوف
ناهد بصيت لعيون سماح بصة رومانسة جميلة اوي وايديها ع وشها بتحسس عليه من عيونها لودانها لخدودها لشفايفها نزولا لرقبتها ولصدرها ونزلت ناهد ع وش سماح بشفايفها ع شفايف سماح بقت تبوس الشفايف ال فوق وتسيب ال تحت وف ال تحت كذلك بردوا وايد ناهد عمالة تلعب ف بزاز سماح وتشد ف حلماتها وراحت سماح مطلعه لسانها لناهد وناهد خدت لسان سماح بشفايفها وبقيت بتمص فيه والاتنين غابوا ف بوسة جميلة اوي نسيوا فيها نفسهم وبقي يتبادلوا الادوار ناهد تطلع لسانها لسماح وسماح كذاك بردوو
لحد ما ناهد سابت شفايف سماح وبقت بلسانها تمشي ع وشها وبايديها تحسس ع شعرها وتنزل ناهد من ع وش سماح بلسانها ع رقبتها تلحس فيها وتبوس وتشفطها شفط وتروح نازله ع صدرها تبوس فيه وتلحس مكان البوسة لحد ما وصلت لبزازها بقيت بايديها الاتنين تلعب فيهم وتمسك بز تبوس فيه وتمشي عليه لسانها وبقت ترضع من بزازها وتعض ف الحلمات ف كل بز شوية لحد ماسمعوا صوت امهم بتنادي عليهم ومارضيوش يردوا عليها خالص
جمالات: الشراميط دول فين البت ناهد مش ف اودتها اروح اشوف الزفته سماح فين كمان
واول مادخلت ع غرفة سماح
جمالات : انا بنادي عليكم بقالي ساعه برا
سماح : تشاور لها بايدها انها تطلع برا
وناهد مش مدية اي اهتمام لامها وعمالة ترضع من بزاز سماح
وسماح متمتعه اوي من ال بتعمله فيها اختها
جمالات : بقي كدة يا نانا تبيعيني البيعه السودة دي
وراحت جمالات قلعت هدومها كلها ورمتهم ع الارض واترمت ع عيالها وغرقوا الثلاثي فى احلي سحاق عاشوة فى حياتهم لحد ما اتهدوا
جمالات : يخربيتك يا ناهد ايه يابت الحلاوة دي والاحساس اللى عايشتهولي دة
سماح : اوووووف بجد يا ماما البت عليها طريقة فى الرضاعه وفى لحس الكس ولا كانها خييرة مص
جمالات : فينك يا ابو ناهد تيجي تشوف الهنا اللى انا فيه دة شكلك هتنبسط النهاردة
ناهد : ماما حاولي تخلعيني من موضوع بالليل كلنا الفترة دي بالذات لحد ما افوق من موضوع خطوبتي خالص
جمالات : طيب كويس انك فكرتيني سهام اتصلت عليكي وبتقولك لما ترجعي كلميها ضرروي عايزاكي ف حاجة مهمه
ناهد : ياتري عايزة ايه الزفته دي كمان
جمالات : معرفش قومي كلميها رنت كذا مرة
ناهد : ماشي
وقامت ناهد وراحت لغرفتها ومسكت تليفونها ولسة هترن ع سهام لقيتها بتتصل بيها
ناهد : كنت لسة هرن عليكي لقيتك رنيتي
سهام : انا برن عليكي من بدري
ناهد : انا لسة داخله البيت وماما قالتلي انك اتصلتي خير كان فيه حاجة
سهام : انا عايزة اتكلم معاكي يا ناهد ع انفراد ميكنش حد معانا ولا حد سامعنا
ناهد : طيب بس لية كل دة
سهام : هعرفك بس انا جايالك بكرة الصبح هاخدك ونخرج نفطر سوا برة ونتمشي مع بعض ونقضي يوم حلو
ناهد : دة كلام ولا فسحه ده يا سهام
سهام : اعتبريها الاتنين بس بجد فعلا عايزاكي ف حاجة مهمه
ناهد : طيب ماشي انا هستناكي بكرة وهسمعك
سهام : ماشي انا هقفل دلوقتي ورايا كام حاجة كدة بخلصها
ناهد : اومال سامح فين كدة
سهام : مش عارفة انا ف مشوار دلوقتي
ناهد : ماشي سلام
سهام : سلام
ناهد : وبعدهالك يا سهام انا مش مستريحالك بصراحه مانتي لو تيجي معايا دوغري وتفهميني لاكن ازاي شكلك عقربة ومش سهله وهحتار ليه يا خبر النهاردة بفلوس بكرة يبقي بلاش
أشوفكم ف الجزء 20ع خير واسف ع التاخير نظرآ لظروفي الخاصة
الجزء العشرون
ألوووو أيوة يا ناهد انا تحت البيت عندك انزلي مستنياكي
ناهد : حاضر يا سهام هلبس الشوز ونازلة ع طول
سهام : ماشي متتاخريش عليا
ناهد : تمام مش هتاخر سلام
جمالات : انتي بردة مصممه يا بنتي علي ال ف دماغك
ناهد : بعدين يا ماما نتكلم ف الموضوع دة بس متقلقيش زي ما أتفقنا امبارح سلام بقي انا نازلة
جمالات : ماشي خلي بالك من نفسك لما نشوف أخرتها ايه مع سهام
ناهد : السكة هتبقي سهله لما نفهم الاول وبعدين انتي معايا ع الخط
ونزلت ناهد لسهام وبعد السلام طبعا والأحضان
سهام : كل دة بتلبسي الشوز يابنتي
ناهد : لا بس عقبال ما صحيت ماما وعرفتها اني نازله
سهام : ماشي علي العموم تحبي تفطري فين بس الاول
ناهد : يعني ايه نفطر فين دي نعدي علي اي مطعم نجيب سندوتشين طعمية وفول
سهام : طعمية وفول ايه يابنتي سيبك بقي من الأكلات دي انتي هتعيشي عيشة تانية
ناهد : شكلي كدة بصراحه هبوظ الموضوع واريح دماغي سكتكم مليانة مطبات شكلها كدة
سهام : ناكل بس الاول ونشرب حاجة ونتكلم ف كل حاجة على رواقة كدة
ناهد : ماشي يا ستي لما اشوف أخرتها ايه
ودخلنا ع المطعم وطلبنا فطار لينا احنا الاتنين وبعدين شربنا عصير وشوفنا اي مكان كدة نقعد فيه ع راحتنا
سهام : من البداية كدة ومن غير لف ولا دوران انا عارفة ال بيحصل عندنا وعندكم وال بيحصل زمان
ناهد : مش فاهمه حاجة ايه ال بيحصل هنا وهناك
سهام: الكلام مينفعش هنا بصي انا عارفة انك جدعه وكويسة واحنا الاتنين اتولدنا ف مجتمع فرض علينا كدة انا مستسلمتش معرفش انتي بقي استسلمتي ولا ايه المهم يعني انا عندي شقة بتاعتي محدش يعرف عنها اي حاجة غيرك انتي دلوقتي وواحدة صاحبتي عزيزة عليا جدآ جدآ
ناهد : وبتعملي ايه فيها دي
سهام : متخافيش مش اللى ف دماغك خالص يا ناهد بس كل الموضوع ان انا عايزاكي تطمني ليا وتثقي فيا ودة طبعا مع الوقت عارفة بكدة
ناهد : ماشي يا سهام
سهام : طب يلا بينا هنحاسب ونمشي ع طول
سهام : كل حاجة هتعرفيها وهقولك عليها بس انا عايزاكي يكون ليكي وضع جامد معانا مش مجرد مرات أخويا وبس لا انا عايزاكي نكون واحد ف كل حاجة علشان ال هيقع فيهم منبقوش معاه لانهم بيفكروا فى نفسهم وبس
ناهد : أنتي كدة قلقتيني اوي يا سهام ماتقولي كل حاجة وتخلصيني
سهام : انا عرفتك بالمهم لاكن الباقي كدة كدة هتعرفية واكيد كمان تعرفية لانه مشترك بينا كلنا
ناهد : وانا بردو سمعت منك
سهام : جربتي ايه ف الحكاوي دي يا ناهد بتلعبي ايه انا ياستي بلعب انا وماما واوقات كتيرة جدآ مع صاحبتي الانتيم انتيم انتيم يعني وبابا ساعات قليلة وسامح بقلبها عليه زي ماسمعتك ف الفون كدة بالظبط انا عرفتك بنفسي وانتي بقي
ناهد : لا انا ولا حاجة مجرد لعب مع ماما وسماح وقليل لما يكون ف بابا بس انا بدأت قريب تقدري تقولي من شهر وشوية كدة مش كتير
سهام : وعلشان كدة يا ناهد ودة ال انا حسيته من طريقتك قررت ان انا وانتي نبقي واحد ونمسك ف ايد بعض
ناهد : وأنا موافقة يا سهام بس يلا علشان ننزل علشان متاخرش ع البيت وميقلقوش عندنا
سهام : طيب ايه ماتيجي نلعب شوية أنا وأنتي كدة
ناهد : لا لا لا أنا هتعبك وبس مليش فيها خالص
سهام : وماله انا عايزة أتعب نفسي اجربك يا ناهد من زمان
ناهد : معاش متضغطيش عليا أنا مش ف المود خالص دلوقتي
سهام : ع راحتك بس خليكي فاكراها
ناهد : متقلقيش سبيني بس اظبط نفسي كدة وأفوق من كذا حاجة
سهام : ماشي يلا بينا
ونزلنا من العمارة وركبنا العربية وسهام وصلتني لحد البيت وعزمت عليها انها تطلع تقعد معانا شوية ورفضت بشدة وبعدين مشيت وأنا طلعت بيتنا ملقتش حد ف البيت خالص قولت فرصة حلوة اوي دخلت أخدت شور حلو كدة ونضفت البواقي اللى ف جسمي وطلعت عريانه من الحمام ع غرفتي وفتحت الشنطه ال فيها الحاجة ال مريم بعتهالي وقولت اختار اي قميص نوم حلو كدة اختارت واحد لونه اسمر جميل اوي الظهر بتاعه باين ويتلبس زي السوارية كدة شفاف من ناحية الصدر ويدوبك مغطي طيزي بالعافية وطلعت اندر فتلة أسمر بردو ولبستة وفضلت واقفة اتفرج ع جسمي ف المراية وبقيت مبهورة اوي بجمالي ومحستش بنفسي ولقيت صفاارة واول ما سمعتها اتخضيت وكان بابا
سعيد : (بيصفر ) احا بقي انا عندي الجمال دة كلة وانا معرفش
ناهد : (بصراحه كنت مكسوفة اوي رغم ان بابا شاف جسمي قبل كدة بس ماشافنيش فى وضع زي كدة قبل كدة ) انت هنا من امتي يا بابا
سعيد : انا هنا من زمان اوي من ايام الورد ما كان لسة بيتزرع ولأول مرة اكتشف جمالة بالشكل دة مكنتش اعرف انه نضج بسرعه اوي كدة
ناهد : فينك يا ست ماما تسمعي الكلام الحلو جيت بدري لية كدة وماما وسماح فين كدة
سعيد مداش لكلام ناهد اي اهتمام خالص وفضل يتفرج ع جمال جسمها وكان مبهور جدآ بيها وبقي يتحرك ناحيتها واحدة واحدة لحد ما وصلها واول ما قرب مسك ايديها وعطاها اشارة انها تلف بجسمها كدة واداها كام تصفيرة كدة ورا بعض وهجم عليها اخدها ف حضنه جامد وهيا حطت دماغها ع كتفه وبقي يحسس ع ظهرها وبايده الاثنين يمسك طيزها يرقصهم ويلعب فيهم ويقولها بقي الجمال دة كله كان مستخبي يابختك يا سامح يابن المحظوظة ورفع راس ناهد من ع كتفه واول مابص ف عنيها مسك شفايفها بشفايفة وغابوا الاتنين ف بوسة رومانسية جميلة اوي وبقي يعضوا شفايف بعض ويلعبوا بلسانهم وسعيد عمال يقفش ف بزازها من فوق القميص راحت ناهد ادته ظهرها ولزقت فيه وحسيت بزبة ع طيزها وراح هوا زانقها جامد ع جسمه ومسك ف بزازها جامد يقفش فيهم وايدة نزلت لحد كسها بقي يحسس عليه
ناهد : اه اه يا بابا انا تعبانه اوي نفسي اتناك دخلة كله ف كسي بقي
سعيد : انتي تعبتيني اوي يا ناهد انا نفسي ادخلة فيكي اكتر منك بس هنعمل ايه
ناهد : نيكني بقي واللى يحصل يحصل
راحت ناهد سحبت نفسها منه وخلعت الاندر بتاعها وفلقست بطيزها لورا وقالت لأبوها دخلوا يا بابا نيكني اوي يابابا نيك بنت الشرموطة وافشخ كسها يا بابا
واول ماسعيد شافت بنته ف الوضع دة هاج عليها اكتر هيجتيني يا شرموطة يابنت العرص وراح قرب منها ونزل ع ركبته وقرب من كسها وباسة وبقي يلحس فيه
ناهد : اه اه اه الحس اكتر يا بابا الحس كس بنتك
وسعيد اول ما بيسمع كلامها بيزيد اكتر ف لحس كسها
ناهد :اه اه يابابا اه عجبك كس بنتك الشرموطة
سعيد : اه عجبني اوي كسها وجمال وطعامه كسها طالعه لأمك يابنت الشرموطة
ناهد : شكلك تعبت اوي يا بابا
وراحت زقت ابوها بطيزها وبعد عنها وقامت ناهد وقعدت ع ركبتها وخلت ابوها يقوم يقف ع رجلة وفتحت سوستة البنطلون بتاعه وطلعت زبة ولقيته واقف شامخ ع اخرة واول ما لمسته اديته بوسة وبقت تطلع لسانها وتحلس فيه بكل هدوء راح سعيد منزل البنطلون بتاعه واول ما ناهد لقيته عمل كدة راحت مدخلة ايديها من ورا زوبرة وبقت تلعب فى خرم طيزة بصوابعها وتبعبصة وفى نفس اللحظة هارية زب ابوها مص
ناهد : عجبك كدة يابابا مبسوطة
سعيد : مصي اكتر يا قلب بابا وبعبصي طيز ابوكي اوي اوي
ناهد : عايزني انيكك بالصناعي يامتناك
سعيد : اه يا قلب المتناك البسية ونكيني بيه
ناهد : بس عندي شرط الاول يابابا
سعيد : طلباتك اوامر يا حبيبة قلب بابا
ناهد : دخل زبك ف طيزي يا بابا نيكني ف طيزي نفسي اتناك اوي
سعيد : عندك زيت او فازلين طيب
ناهد : أيوة بس لية
سعيد : طيب قومي هاتية
وقامت ناهد وهيا مبسوطة اوي انها خلاص هتتناك وجابت الفازلين بتاعها من الدرج اهو يا بابا بس ماقولتليش لية
سعيد : ادهني بيه زوبري يلا
فتحت ناهد علبة الفازلين وخدت منها شوية بساط ودهنت بيه زب ابوها بيها وبقت تمصة
سعيد : قومي فلقسي يا ناهد
ناهد : هو بيوجع يابابا ولا ايه
سعيد : فى الاول بس وبعد كدة هتاخد طيزك ع زبي
ناهد : ماشي بالراحه بس يا بابا
وقامت ناهد فلقست ورفعت القميص ال مكنش مغطيها اساسآ وابوها بصوباعه اخدت حته من الفازلين وبقي يحطه ع خرم طيزها وبدا يدخل صوباعه ف خرمها
ناهد : اه اه بالراحه يابابا دة صبواعك اومال زوبرك هيعمل ايه
سعيد : استحملي شوية يا لبوة هو ف الاول بس
صوباع سعيد ابتدا يدخل خرم طيزها وبقي يدخل ويطلع فيه بالراحه خالص لحد ما طيزها خدت علية ساب صوباعه جواها شوية وابتدي يحاول يدخل صوباعين وطيزها بقت تتجاوب معاها وبعد كدة طلعت صوباعه من طيزها وقام علشان يبتدي يدخل زوبرة
سعيد :كدة طيزك جاهزة يالبوة تستقبل زبي
ناهد : وانا جاهزة يا أبو اللبوة
سعيد مسك زبة وبقا يعمل حركة كدة من الواضح ان مفعولها جامد معاها يمشي زبه ع كسها وع طيزها فضل يعمل كدة بتاع 3 دقايق وناهد تقولة حلو اوي كدة يابابا خليك كدة بقي الحركة دي بتولعني اوي وابتدي سعيد يحط زبه ع فتحة طيزها علشان تستقبلة واول ما ابتدي يحط الراس بقت ف شوية صعوبة وناهد اتنطرت من مكانها بالراحه يابابا ارجوك
سعيد : هو انا لسة اتنيلت عملت حاجة اهدي وارخي جسمك خالص خلي عضلات طيزك هادية خالص
ورجت ناهد مكانها ورخت نفسها خالص وابتدي سعيد يدخل زبة ف طيزها لحد ما تجاوبت معاه واستقبلته وناهد بقت تصوت منه وراح ساب زبه جواها ياخد وضعه
ناهد : بالراحه يا بابا طيزي حاسة انها اتقسمت نصين
سعيد : علشان ف الاول بس بعد كدة هتحبية وتطلبية جواكي ع طول
وابتدي سعيد يخرج زبة من طيزها بالراحه ويدخله تاني فضل يعمل ف كدة لحد ما ابتدي يزود ف حركته شوية وبقت ناهد واحدة واحدة الالم يروح وبقت تحس بالمتعه وبنيك ابوها ف طيزها
ناهد : اه يا بابا زبك حلو اوي نيكني اوي ف طيزي
سعيد : مش قولتلك هيعجبك اوي
وزود سعيد ف سرعه نيكه ليها وهيا تصوت بالم ومتعه جميلة اوي مع بعض نيك اوي يابابا افشخ طيزي نصين وسعيد عمال يدخل ف زبه جواها ومحسوش بنفسهم ومرة واحدة لقوا ال بتزعق ليهم وكانت جمالات
جمالات : احا يخربيتك يا سعيد فتحت البت وبقت تلطم ع وشها
وسعيد من الخضة جابهم ف طيز بنته وناهد حسيت بسخونتهم جواها
جمالات : ولسة بتلطم يافضحيتنا احنا مش متفقين تصبر لحد ما تتجوز يا راجل
وقامت ناهد بسرعه واللبن نازل من طيزها ع رجليها اهدي ياماما انا لسة بنت متقلقيش
جمالات : اومال الخول دة كان بيعمل ايه
ناهد : انا كنت تعبانه اوي وخليته ينيكني ف طيزي ويفتحهالي وانتي دخلتي خلتية يلسعني فى طيزي بلبنه وكدة معدش هيقف تاني هههههههه ولا هنطول منه حاجة
جمالات : تفي من بقك يالبوة بعد الشر عليه
سعيد : كدة انا فصلت كهربا وماية يخربيتك يا شرموطة
جمالات : معلش اسفه انا اتفجعت وانتوا مش قادرين تستنوني
سعيد : استني مين وناهد لابسة القميص اللى يهبل عليها ده
جمالات : عندك حق يا سعيد البت لهلبت ع الاخر
سعيد : طيب انا نازل رايح الورشة بقي واعملي حسابك انا بايت مع نانا النهاردة
جمالات : وهتسيبني كدة
سعيد :عقابآ ليكي بقي
ناهد : هيه هيه هيه بابا ليا لوحدي
جمالات : بس يالبوة
ومشي سعيد نزل ع ورشتة وانا قومت اخت شور تاني وغسلت طيزي ال كانت ممزوجة بالدم ولبن بابا وطلعت كانت ماما حضرت الاكل واكلت انا وهيا وسئلتني ع ال حصل مع سهام وحكيتلها ع كل حاجة
وجه الليل وجه بابا من الشغل وسهرنا شوية لحد ما سماح دخلت تنام روحت انا خلعت بنطلوني اللى ما بقتش البس اندر تحتية وفتحت لبابا سوستة بنطلونة وبقيت اقعد ع حجرة واغيظ اوي ف ماما لحد زب بابا ما حسيت بيه متسمر تحتي وقومت مسكته وحطيته ع خرم طيزي ونزلت عليه مرة واحدة وانا مطمنه روحت مطلعه صريخه من الوجع اللى حسيت بيه لاني دخلته ف طيزي ع الناشف وبقت ماما تضخك عليا وبعد كدة دخلت جابت الدهان وماما لبست الصناعي واشتركنا احنا التلاته فى جنس جماعي انا بتناك من بابا وبابا بيتناك من ماما لحد ما بابا مهنج خالص بقت ماما هيا بتنكني بالصناعي وبصراحه كانت فنانه اكتر من بابا بكتير وبدلنا الأدوار وبقيت انا ال بنيك ماما بالصناعي وكنت بفش غلي فيها بدخلة واطلعه جامد ف كسها وفى طيزها وبعد ما اتهدينا احنا التلاته وانا طيزي اتفشخت من كتر النيك نمنا مكاننا عريانين ملط وحافيين ومرت الايام وسماح لما عرفت ان بابا فتح لي طيزي طلبت هيا كمان يفتح لها طيزها وفتح لها طيزها وناكها فيها وجاب لبنه فى طيز سماح وبقينا احنا الاربعه نعمل احلي جنس جماعي نعيشة فى عمرنا ومننساهوش ابدا
ومرت الايام واتخطبت لسامح وبقت العلاقة بينا مريحه جدا ومكنش فيه لمس منه ليا كنت بحاول اصدة بحجه ان لما يكتب كتابة عليا واتكررت الزيارات لحد ماحددنا ميعاد فرحنا ف نص الشهر الجاي وبكدة الجزء العشرون انتهي لنا لقاء اخر ف الجزء الجديد وبطلب من القرأء تقيم قصتي من اول جزء لحد الجزء دة كام من عشرة وايه المطلوب من وجهة نظركم لتغييرة والتعديل علية وأيوووووووووووووة بقي
الجزء الواحد والعشروون
ستظل الصفحات تتسطر للكتابة عليها بالأزرق والأسمر والأحمر وتتزين العناوين بكل الصفحات وها هي حياتي سوف أمضي حياة جديدة سوف تكون لي أسرة زوج وأولاد وبيت خاص لي وحياة مليئة بالرفاهية بأسمى معانيها ومفرداتها سوف أقبل على حياة تتمناها كل البنات فى مثل عمري والأصغر والأكبر مني فأنا لا أعلم ما سيحدث لي وكيفية التصرف فى بعض الأمور وسوف أحتاج لمن يرشدني ومن هذا الذي يحمل سري ولا يفيض به مع اي شخص أو مع نفسة ليتني أعلم كل ذلك
*********
اتصال هاتفي
سامح : ألف مبرووك يا نانا
ناهد : ع ايه يا سامح
سامح : خلاص ميعاد كتب كتابنا اتحدد الخميس الجي
ناهد : ايه دة ومين قال كدة
سامح : انتي مش مبسوطة ولا ايه
ناهد : لا مبسوطة بس ازاي ابقي انا العروسة واخر من يعلم تيجي ازاي دي
سامح : انا اتصلت بيكي علشان أقولك مبرووك عمي سعيد زمانه على وصول هو والحج وهيعلنوا الخبر
ناهد : ايه دة انا مش فاهمه حاجة خالص
سامح : سلام علشان ورايا حاجات كتير عايز اعملها وبابا وعمي زمانهم ع وصول وهيعرفوكم
ناهد : سلام يا خويا
الحقي يا ماما الحقي يا ماما يا ماما
جمالات : ايه يا لبوة فيه ايه بتزعقي ليه حصل ايه
ناهد : حددوا كتب كتابي الخميس الجاي
جمالات : طيب ألف مبرووووك يا قلب أمك
ناهد : مبرووك بس ع ايه يا ست ماما
جمالات : اهدي بس ولما أبوكي يرجع هنفهم منه
ناهد : صحيح نسيت بابا جاي هو وعمي الحج زمانهم ع وصول
جمتلات : يخربيتك ولسة فاكرة تقوليلي اما الحق البس حاجة عليها القيمه
وسمعت ناهد صوت رنه تليفونها وراحت تشوف مين لقيت سهام هيا ال بترن عليها
ناهد : ألو ازيك يا سهام عاملة ايه
سهام : ألف مليون مبروووك يا عروستنا الحلوة
ناهد : الل& يبارك فيكي هو سامح لحق قالكم
سهام : اومال ايه الفيلا عندنا مليانه زغاريط حتي اسمعي كدة
لولولولولولولولولولولولولولولولوووو وووووووووووووووووي
ناهد : ماشي يا ستي عقبالك
سهام : فاضل ع فرحك أسبوع احنا بقي فرحنا لازم يكون بكرة او بعدة بالكتير
ناهد : انا ف ايه ولا ف ايه يا بنتي
سهام : ماليش دعوة انا هقفل معاكي دلوقتي وهكلمك قبل ما أنام علشان نتفق سلام
ناهد : يوووووة بقي سلام
وبعد شوية بابا والحج وصلوا وقعدوا معانا شوية وكانت سماح جت وقالوا الخبر والبيت اتملي بالزغاريط والجيران عرفوا والكل كان فرحان اوي وانا فرحت ع فرحهم مش علشاني مش عارفه ليه
والحج مشى وعرفت من بابا ان الحج جه خد بابا من الورشة وراحوا ع الفيلا وخلصوا كل حاجة لان كان اتفاقنا ان الفرح بعد شهر ونص من الخطوبة وبابا بارك لي وماما جت عطتني ظرف مقفول كان الحج سيبهولى بفتح الظرف لقيت فيه ألف جنيه وجواب مكتوب فيه الف مليون مبروك يا ناهد ومرحبين بيكي وسطنا وعطيت الفلوس لبابا حلف انه ماياخدهم وماما نفس الكلام قالولي هاتي بيهم حاجة لنفسك وع بالليل كدة لقيت سهام بتتصل بيا
سهام : مبروووك يا عروسة
ناهد : عقبالك يا سهام
سهام : ايه بقي ميعادنا امتي
ناهد : انا محتاجاكي معايا بكرة عايزة اشتري شوية حاجات ليا كدة
سهام : خلاص اليوم كله بتاعنا بكرة نخلص ونروح دخلتنا يا عروسة
ناهد : ماشي يا سهام موافقه علشان اخلص من زنك بس
سهام : ايه رايك ف الثلاثي اجيب صاحبتي الانتيم معانا وبالمرة تتعرفي عليها هتنفعك اوي الايام الجاية بتعرف تعمل مساج حلو اوي
ناهد : مساج وبس بردو
سهام : هههههههه وكل اللى نفسك فيه يا حبيبتي
ناهد : تمام نخليها مساج بس مش معقولة هتبقي اول معرفتنا وتحصل بينا حاجة
سهام : مش عايزاكي تقلقي منها دي امان امان يعني حطي ف بطنك بطيخه صيفي
ناهد : خلاص ماشي هو سامح فين مرنش عليا من الصبح
سهام : مش عارفه بس فين لما يجي هخلية يكلمك
ناهد : لا انا هقفل معاكي واتصل عليه
سهام : ماشي يا موزايا ميعادنا بكرة امتي
ناهد : ف اي وقت تحبية
سهام : خلاص انا هاجي افطر معاكي وننزل سوا
ناهد : طيب كدة حلو اوي مستنياكي
سهام : سلام يا موزتي
ناهد : سلام يا قلبي
طيب انا غلست اوي مع سامح ف المكالمة الصبح المفروض بقي اتصل واتأسف ليه
سامح : اهلا اهلا بعروستي الحلوة
ناهد : سامح عايزة اقولك حاجة
سامح : قولي حاجات يا قلب سامح من جوة مش حاجة واحدة
ناهد : الف مبروك عليا انت وانا اسفه ع طريقة كلامي معاك الصبح
سامح : الف مبرووك عليا انا انتي متتاسفيش انا متعود ع كلامك دة وبعدين حد يعترض ع الشهد دة
ناهد : بس ياض انت هو انت فين كدة
سامح : انا ف الطريق ومروح اهوو
ناهد : وسايق وانت بتكلمني
سامح : ايوة عادي متخافيش عليا
ناهد : ومين قال اصلا اني خايفة عليك انا بس خايفه ع عربيتي لتتخربش ولا حاجة
سامح : ههههههههههه دمك عسل متخافيش وبعدين دي مش عربيتك ومش من قيمتك أساسآ
ناهد : ياض انا بهزر هو انا بعرف اسوق اساسآ
سامح : ماشي لما اوصل البيت وهاكل لقمة كدة واكلمك ع طول
ناهد : لا انا هنام علشان هصحي بدري علشان رايحه اجيب شوية حاجات
سامح : طيب تحبي اجيلك بالعربية
ناهد : لا متتعبش نفسك سهام هتكون معايا بكرة انا وهيا وسماح
سامح : طيب يا حبيبتي تروحي وترجعي بألف سلامه
ناهد : اول ماتوصل البيت ابعتلي رسالة عرفني انك وصلت
سامح : بس كدة ماشي عينايا ليكي يا قلبي باي باي اموووووواة
ناهد : باي يا سامح واتلم
سامح : ههههههه حاضر هتلم
مريم : جدعه يا بت طالعه لمامتك بالظبط
سهام : بس بقي علشان سامح وصل
مريم : ماشي بس لازم اعرف كل حاجة وبالتفاصيل
سهام : حاضر
سامح : موضوع ايه وتفاصيل ايه
مريم : وأنت مال أمك
سامح : أنا بموت فى كس امي
مريم : طيب اقعد يا كسمك عايزاك
سهام : ماشي انا هقوم بقي
سامح : معرفتنيش ليه انك رايحه مع ناهد بكرة
مريم : رايحه فين مع ناهد
سهام : عادي ياماما هتشتري شوية حاجات وعايزاني معاها وبعدين لو صبر القاتل كنت هقولك دلوقتي
مريم : طيب اقعدوا ساكتين علشان عايزاكي ف موضوع
سهام : ماشي
مريم : الراجل هيوصل الأثنين مصر وعايز يخلص كل حاجة يوم الثلاثاء
سهام : راجل مين وانا مالي بالموضوع دة
مريم : ماهو دة اللى هيفتح كسك يا عروسة
سامح : بزمتك دة وقته يا ماما وانا فرحي الاسبوع الجي
مريم : دة شغل يا روح وكس امك مينفعش نقول لا اومال هنكبر منين وهيبقي عندك مصنع ازاي فكر بعقلك متفكرش ببتاعك يا خول
سهام : ههههههههههه وهو فيه بتاع اصلا يا ماما البتاع اللى عندة ف طيزة يكون ف عونك يا ناهد
مريم : بس يابت اتهدي هو خول اوي اه بس علية واحد يدوخ بكرة تدوقية يا كسمك
سهام : لا لا لا لا لا انا كفاية عليا انيكة وبس
سامح : بقيت ملطشة ليكم قاعد طربوش وخلاص
مريم : ايوة كدة بالظبط يا روح امك يلا ادخل نام
وبكدة انتهي الجزء 21 استنوني الجزء الجاي وأيووووووة بقي
الجزء 22
مريم : انا بفكر اكون معاكي خايفة لتبوظ الدنيا منك
سهام : لا متخافيش كل حاجة ماشية زي أتفاقنا بالظبط
مريم : ماشي لو فيه اي حاجة انا ماسكة الفون مش سايباة
سهام : حاضر يا ماما
((وبعد شوية))
مريم : عملتي ايه يا سوسو
سهام : خلاص يا ماما كلمتهم وكلهم جاهزين مستنين مني رنه
مريم : تمام كدة كلمتي ناهد ولا لسة
سهام : أنا هتصل بيها دلوقتي
الووو ازيك يا نانا عاملة ايه
ناهد : انا كويسة يا سوسو وانتي عاملة ايه يا قلبي
سهام : كويسة يا حبيبتي أنا جاهزة وهطلع بالعربية دلوقتي
ناهد : ماشي يا قلبي وانا مستنياكي
سهام : طيب خدي ماما عايزة تسلم عليكي
ناهد : ازيك يا ماما عامله ايه
مريم : يابت يا بكاشة طيب اتصلي اطمني ع حماتك
ناهد : معلش يا ماما انا والل& مشغولة خالص اليومين دول
مريم : من حقك يا عروستنا ومين قدك
ناهد : ماشي يا ماما
مريم : خلي بالكم من نفسكم يا حبيبتي انا كنت عايزة سامح يكون معاكم
ناهد : لا لا لا لا ياماما لا دي حاحات مينفعش سامح يشوفها خالص
مريم : هههههههه ماشي يا قلبي ربن/ يسعدكم خدي سهام معاكي
ناهد : ماشي يا ماما
سهام : انا نزلت خلاص يلا باي مسافة السكة وهكون عندك
ناهد : وانا مستنياكي سلام
((وبعد شوية))
جمالات : هو لازم المشوار دة تكون معاكي سهام
ناهد : اه يا ماما وبعدين انتي مش فاهمه حاجة دلوقتي
جمالات : طيب ماتفهميني يا بنتي ماينفعش أفضل قلقانه كدة
ناهد : لا متقلقيش يا ست الكل مش هتخطف يعني
جمالات : لا يا ناهد انا قلبي مش مطمن للمشوار دة يا بنتي
ناهد : يعني هتعمل ايه يعني يا ماما هتموتني مثلا
جمالات : لا متوصلش لكدة طبعا بس بجد قلبي مقبوض من مشواركم دة
ناهد : طيب قفلي بترن اهي اكيد وصلت
أيوووة يا سوسو وصلتي لفين كدة
سهام : انا تحت البيت عندك هركن وطالعالك ع طول حضرتي الفطار
ناهد : ايوة يا حييبتي كل حاجة جاهزة انا فتحت الباب اهو
سهام : اتاخرت عليكي ولا ايه
ناهد : ادخلي يا ختي متاخرتيش ولا حاجة
سهام : ازيك يا طنط عاملة ايه
جمالات : انا كويسة يابنتي انتي عاملة ايه ومريم عامله ايه
سهام : ماما كويسة وبتسلم عليكي كتير السلام وبتقولك انتي واحشاها موت
جمالات : مريم دي حبيبة قلبي وصاحبة عمري يلا بقي هنقضيها كلام الفطار هيبرد
سهام: عندك حق يا طنط يلا انا جعانه اوي
(( فلاش بااااااااااااك ))
سامح وامه مريم عريانين ملط وحافيين فى سريرها واوضتها وسامح مغرق وش امه وشفايفها ورقبتها بوس ومص حلماتها وقفش فى بزازها الكبار ونزل يبعبص ويلحس فى كسها وشفايفه وزنبوره بصوابعه ولسانه وهى بتوحوح وتغنج وتتاوه وتافاف وتشخر وتصوت من المتعة وابتدا يحسس على فخاد امه وركبها السمينة وخد قدمينها فى بوقه وايده يدعكهم ويمصهم ويبوسهم بصوابعهم ومشطهم وكفهم وكعبهم .. ورفع رجلين امه مريم ومسك كفوف قدمينها بكفوف ايديه ورزع زوبره فى كسها قالت احححححححححح وابتدا ينيكها وهى تحسس على صدره وبطنه ووشه وشعره وضهره وطيزه وقالتله نكنى يا سموحة يا حبيبى نيك امك مريم مراتك وحبيبتك والهتك وشرموطتك احححححح اووووووووووف اااااااااااااااااه قالها كسك عسل اوى اوى يا ماما حوالين زوبرى انتى كل مدى بتحلوى كده ليه يا بت .. وبعد مدة نام سامح على ضهره وطلعت امه مريم فوقه ومسكت زوبره بايدها ودخلته فى كسها ونزلت عليها وقالوا سوا اااااااااااااااااه ووشها فى وشه وبزازها الكبار زى المدافع قدامه وابتدت مريم تطلع وتنزل وتتنطط على زوبر ابنها سامح بكسها وهو يحسس على وشها وشعرها وضهرها وفخادها وركبها وباطن قدمينها وهى تحسس على صدره وبطنه وتغرق وشه وشفايفه ورقبته بوس وتديله بزها اليمين وبزها الشمال يمص حلماتها ويقفش فى بزازها وامه مريم عمالة توحوح وتتاوه وتغنج وتجيب عسلها وتجيلها الرعشة ويتنفض جسمها كذا مرة على زوبره .. وبعد مدة خدها سامح ونيمها على جنبها ونام قدامها على جنبه ووشه فى وشها ودخل زوبره فى كسها وابتدا ينيكها وعمالين يبوسوا ويحضنوا ويوشوشوا ويحسسوا على بعض ويبصوا لبعض ولمست رجليه رجليها ولاعبت قدمينه قدمينها وهى توحوح وتافاف وتتاوه وتغنج وتشخر وتصوت .. وبعد مدة ركعت مريم على ركبها وايديها ووقف ابنها سامح وراها على ركبه ودخل زوبره فى كسها وابتدا ينيكها ولزق صدره وبطنه فى ضهرها وباس قفاها وخدها ووشها لما بتتدور له بيه ودفن وشه فى شعرها ووشها ولمست رجليه رجليها ولاعبت قدمينه قدمينها وبعد مدة وقفوا سوا وناكها فى كسها فى وضع راقصة الباليه ووشها فى وشه لحد ما شهق وجاب فيضانات من لبنه فى كس ومهبل امه مريم اللى جابت عسلها وجاتلها الرعشة واتنفض جسمها معاه .. وفضل زوبره واقف زى الحديد وابتدا ينيكها فى طيزها ساعة ونص لحد ما جاب فيضانات من لبنه فى طيز امه مريم وناموا فى حضن بعض يبوسوا ويحضنوا ويوشوشوا ويحسسوا ويبصوا لبعض شوية
مريم : انزل يا سامح وانده لي سهام
سامح : ايه يا ماما انا ما بسطتكيش ولا ايه
مريم : ماتسمع الكلام يا خول وتخلص
سامح : طيب وحياة كسك دة انا متعتك ولا لا ؟
مريم : حلفتني بالغالي متعتني اوي يا سامح انزل بقي بدل ما اهيج تاني
سامح : زبي موجود يا ست الكل ف اي وقت حاضر هنزل
سهام سهام يا سوسوووووو
سهام : ايوة يا سامح بتندة لية
سامح : ولا حاجة يا ستي اطلعي شوفي ماما عايزاكي ليه
سهام : وعامل الصداع دة كله علشان كدة شكلك مريحتهاش يا خول
سامح : ابقي اسئليها بتحلف بزوبري فوق
سهام : ماشي يا خويا انا هطلع وكدة كدة هعرف
وطلعت سهام عند مريم علشان تشوف عايزة ايه
سهام : أيوة يا ماما نعم
مريم : تعالي اقعدي عايزاكي
سهام : وانتي عريانة ملط كدة وحافية ممكن اتهور يا ست الكل
مريم : يختااااااااي لا انا كسي مش قادر الواد سامح فشخني نصين
سهام : يابختك يا ماما
مربم : انا قولتلك قبل كدة انتي اللى عايزة الجواز الاول اشبعي بقي
سهام : انا اللى جبته لنفسي كنتي عايزاني لية
مريم : اقعدي بقي واسمعيني كويس
سهام : وانا قعدت اهو يا ماما خير
مريم : وحشتني يا بت الألعاب الوسخه بتاعة زمان
سهام : اووبا شكل الموضوع كبير مين الضحية بقي
مريم : لا مش ضحية دي لعبه كدة هنلعبها من تحت
سهام : اوعي تقولي انا اللى هبتدي
مريم : أه أنتي ف الموضوع دة بالذات مينفعش حد غيرك
سهام : اشمعنا بقي ومين تعيسة الحظ دي
مريم : ناهد
سهام : ماما دي هتبقي واحدة مننا انتي بتفكري فى ايه فهميني واحدة واحدة
مريم : بصي يا سوسو كل الحكاية انا عايزاكي تكشفي ليها ورقنا واحدة واحدة
سهام : ازاي مش فاهمه ولية دة كله بقا
مريم : ليه بقي دي بعدين ف وقتها كل اللى عليكي التنفيذ وبعد ماتخلصى هتفهمي لوحدك
سهام : انتي عارفه ان انا مبحبش الأسلوب دة
مريم : بلاش النبرة دي لان بعد كدة هتدعيلي
سهام : حاضر اتفضلي كملي
مريم : أول ورقة لازم تكشفيها هيا انتي
سهام : وانا مليش اصلا ورق علشان اكشفة نهائي
مريم : يا حمارة لازم تجيبيها لحضنك وتنبسطوا سوا
سهام : طيب متقولي كدة ايه لازمة الألغاز
مريم : لازم تخليها تثق فيكي يا سهام بس قبل ماتجيبيها لحضنك هتعملي حاجة ودي اللى هتسهل كل حاجة
سهام : ايه هيا الحاجة دي بقي
مريم : هتهيجي سامح ع الأخر وتخلية جاهز للنيك خالص وف نفس الوقت وانتي بتنكية تكون ناهد سامعه كل حاجة بتحصل
سهام : انا مش عارفة ازاي عايزة تكسري سامح كدة
مريم : انا مش هكسرة بالعكس انا هقوية لان جسم البت دي لازم ينضم لليسته ولو معملتش اللى بعملة ده كلنا هنتركن ع الرف وهتركب فوقينا كلنا
سهام : لا كسمها كلو الا كدة
مريم : أخيرآ فهمتي
سهام : والورقة الثالثة ايه هيا
مريم : الورقة الثالثة دي لازم نكسر ناهد مش عايزة يكون ليها صوت او عين تبصلنا بيه
سهام : ازاي يعني يعني هترميها ف الاخر ومش هتكون معانا
مريم : لا هتكون معانا عادي وهتكمل بس لازم احنا الأدارة
سهام : تمام يا فندم مجاب بس ازاااااااي هنعمل دي
مريم : خلصي بس الورقتين دول الاول وبعديها هقولك تعملي ايه
ووبكدة خلص الجزء 22 انتظروني الجزء الجاي مع الورقة الثالثة وايه مخبية الزمن لناهد وهل هتتغلب عليه ولا هو اللى هيتغلب عليها واللى هيحصل بالظبط هنعرفه الجزء القادم وأيوووووووووة بقي
ناهد بعدما اتساحقت مع سهام وصاحبتها الانتيم فكرت تروح الغردقة يومين تروح عن نفسها بفكرة من سهام وتقعد فى شقة مفروشة يومين هناك ولما ركبت اوتوبيس الغردقة حصلها القصه دي انا بس مجموعه شباب اتحرشو بيها في اتوبيس الغردقه انتو عارفين طبعا اتوبيس الغردقه بتاع شركه اتوبيسي عامل ازاي صغير وزنقة والليل بيبقي ضلمه كمان المهم مكانها كان في الكرسي اللي قدام الكنبه واصلا الباص من قدام نصه فاضي المهم هي راحت قعدت مكانها وكان المكان لسه فاضي مفيش غير كام واحد قدام شويه الاتوبيس بدأ بتملي بس اوي نصه لسه فاضي وقدامها اربع صفوف فاضين وجنبها ووراها الكنبه فاضيه لحد قبل الباص ما يقفل جه مجموعه شباب تقريبا عشره حاجزين الكنبه وكان كرسي قدامها ناهد ملحقتش تقوم وهما دخلو قعدت بسرعه هي متكلمتش
المهم الكنبه اتملت والكرسي اللي جنبها وقدامها وهي في النص عدت ساعتين تلاته والشباب بيهزرو مع بعض وهي قاعده غريبه بينهم والانوار اتطفت عشان الكل ينام وفعلا في منهم اللى نام بس هي مش عارفه تنام طبعا من القلق حاولت تسيب الفون وتغمض عينها شويه وكل اللي حواليها سكتو واللي جنبها بس مولع موبايله بيكلم حد واتس وبعدين سابه وجاي يحطه جنبه وقع علي رجلها وهي بتحاول تمسكه قبل مايترمي عالارض وهو كمان قام ماسك رجلها هي جامد وفضل يعتذرلها قالتله ولا يهمك تقريبا فهمها غلط لان بعدها على طول بعت حاجه لأصحابه هي عرفت لان موبايلاتهم عملت صوت مع بعض وقعدو يتكلموا وبعد ربع ساعه مكنش في نفس بجد في العربيه بدأت تحس أنه فاتح رجله اوي وبيزنقها جامد بقت تزنق نفسها في الشباك لما معدش في مكان وشويه وبقي متعمد يهبط فيها وكل مطب يرفع رجله فوق رجلها لما ملقاش اعتراض حط أيده بين رجله ورجلها ومشاها بينهم وهي بتمد أيدها تبعد أيده اللي اتخضت من اللي وراها بيحط أيده عليها من جنب الشباك جت تبعد قامت لزقت في اللي جنبها اكتر قالها شششش بصي احنا هنا كتير انتي لوحدك محدش هيصدقك اصلا انتي مبتشوفيش لو واحده فتحت بوقها كله بيقولوا أنها السبب الطريق لسه طويل اوي تقعدي تنبسطى معانا احسن جات تحاول تقوم تغير مكانها قام داخل هو مكانها قعدها علي رجله وحط أيده علي بوقها وايده التانية ماسكه بزازها وفي ثواني واحد من اصحابه جه قعد مكانه حط أيده علي كسها لسه هتقاومهم لقت اللي قدامها لفلها وماسك حاجه بتلمع ايه دا دي مطواه سكتت وشاورتلهم أنها هتسكت خلاص قالها جدعه وشال أيده من علي بوقها نزلها يفتح سوسته بنطلونه وهي كانت لابسه جيبه طويله وتيشيرت نص كم علي قميص مفتوح رفعولها الجيبه ورفعوا التيشيرت والبرا والقميص كدا كدا مفتوح وبعدوا كولوتها على جنب وبقي اللي هي قاعده علي رجله بيحك طيزها ببتاعه واللي جنبها مسك أيدها تدعك زبه ويمص بزازها واللي هي قاعده علي رجله حط أيده التانيه علي كسها هاجت وبقت هتتجنن وبقت تطلع وتنزل علي زبه من غير ما يدخل بعدين اللي جنبها جاب لبنه علي أيدها ورجع ورا وجه واحد بداله خلاها تدعكله زوبره بايدها واللي تحتها كتم نفسها وبقي يحاول يحشر بتاعه في خرم طيزها جامد لحد مادخل كانت هتصوت لولا أيده اللي كاتمه نفسها وهي كمان مسكت أيده جامد وزقتها لحد ماجابت عسلها وهو جاب لبنه في طيزها قام قفل هدومه وقام واللي جنبها خدها علي حجره وجه جنبهم واحد رابع وفضلوا كدا تقريبا ساعتين لحد كلهم جابوا لبنهم مره واتنين وكلهم ناكوها في طيزها وواحد فيهم فتح كسها وصرخت وفض بكارتها ونزل دم عذريتها وناكوا بقها لما الساعه جت سته والدنيا نورت خلاص كانوا خلصوا وهي عدلت هدومها بس بردو فضلوا يقفشوا فيها شويه لحد ماوصلوا وخدوا رقمها وبقت شرموطتهم وبتتناك من العشره شباب
بدات ناهد تلطم وتصوت ومش عارفة تعمل ايه فى المصيبة اللى وقعت فيها دى وخدت اول حاجة حقنة منع حمل . وبعدين كلمت سهام وقالتلها على اللى حصل .. وسهام عرفتها بدكتور نسا عملها ترقيع بكارة بسرعة قبل كتب كتابها الخميس الجاى .. ورجعت صاغ سليم .. حكت لعشاقها العشرة انها مش هتقدر تقابلهم تانى حاليا بعد مرتهم الاولانية معاها عشان على وشك يتكتب كتابها وتتجوز وبعد جوازها هتجيلهم ويلعبوا سوا ويمارسوا الحب الحلو اللذيذ
وابتدت ناهد تفتكر اللى حصل بينها وبين عشاقها العشرة بعد نزولها معاهم من الاوتوبيس .. بقوا يضحكوا ويهزروا معاها وخدوها شقتهم وكانت واسعة وسرايرها واسعة تنفع تضمهم هما العشرة سوا ومعاهم هى سراير عاملينها مخصوص .. ودخلوها تستحمى واستحموا معاها برضه فى حمام كبير .. الشقة ملك وسيم اللى فتح كسها وهو من عيلة غنية جدا واهله بيملكوا العمارة دى وهو خلى مهندس ديكور شاطر يصمم له الحمام كبير بحيث يساع اصحابه التسعة معاه ومعاهم بنت كمان وبرضه صمم له الصالة وفيها كنبة برضه واسعة وكبيرة تساع عشرة بس على شكل حرف سى والمطبخ يساع حداشر يوقفوا ويتحركوا فيه براحتهم واوضة النوم بنفس الاتساع والنجار صمم له السرير يساع حداشر شخص عليه بنت وهما العشرة .. .. عرفت ناهد منهم انها مش اول بنت ينيكوها بس هى اول بنت بنوت ينيكوها وانها عجبتهم اوى ومش هيسيبوها
كان اللى فتح كسها اسمه وسيم واللى فتح طيزها اسمه شريف. وبقية العشرة تمانية واسماؤهم هانى وعزيز وفوزى وهيثم وصابر وصلاح وعمرو وسمير .. هما دول عشاق ناهد العشرة ..
وخرجوا هما الحداشر بعدما استحموا ونشفوا جسمهم وملفوفين ببشاكير .. وخدوا ناهد على السرير وفضلوا ينيكوا فى كسها وطيزها وبوقها وبزازها وقدمينها ويبعبصوا ويلحسوا كسها وشفايفه العريضة الكبيرة المتهدلة وزنبورها بصوابعهم والسنتهم ويمصوا ويبوسوا قدمينها بصوابعها وكعبها ومشطها وكفها وتمصلهم وتدعلكهم ازبارهم بايديها وبوقها ويحضنوها ويبوسوها ويوشوشوها ويتاملوا كل حتة فى جسمها ويمصوا حلماتها ويقفشوا فى بزازها الكبار يومين .. وبعدها كلمت ناهد سهام زى ما قلنا وعملت الترقيع .. ويتضح ان هى دى الورقة التالتة اللى ذلت بيها مريم وسهام ناهد وكسرت عينها وصوروها فيديو وهى بتتناك ومستمتعة وهيجانة من الرجالة العشرة اللى حبوها فعلا من غير غرض تانى .. وصوروها وهى بتعمل الترقيع .. عشان تبقى ورقة تهديد مع مريم ..
واتكتب كتاب ناهد على سامح فى حفلة كبيرة حضرتها امها جمالات وابوها سعيد واختها سماح وامه مريم وابوه مصطفى واخته سهام وبعدها بايام كان فرح ناهد ودخلتها على سامح وخدها سامح ودخل بيها فيلته اللى جنب فيلا اهله ابوه وامه واخته
((((((فلاش بااااااااااااااااااااااااااااااااك))))))
ناهد وسهام وصاحبتها الانتيم حنان عريانات ملط وحافيات فى السرير .. قاعدين يبوسوا ويحضنوا فى بعض ويحسسوا على بعض ويمصوا حلمات ويقفشوا فى بزاز ويبعبصوا ويلحسوا فى اكساس بعض ويبعبصوا فى طياز بعض ويمصوا ويبوسوا اقدام بعض بصوابعها ومشطها وكفها وكعبها
حنان: ادينا قلعنا كلنا يا نانا تعالى بقى اعملك مساج يولعك ويخليكى على نار نطفيها لك احنا بقى
ناهد: يا لهوى هو انا ناقصة هيجان ونااااار
سهام: هاوديها يا نانا دى ايديها تتلف فى حرير بالنسبة لموضوع المساج ده
ناهد: امرى ***
وقامت ناهد ونامت على بطنها على ترابيزة المساج اللى فى الاوضة وجات حنان وقفت جنب الترابيزة وابتدت تصب الزيت العطرى على جسم ناهد وابتدت ايديها تتحرك وتدعك كتاف ناهد ودراعاتها وايديها بتهيجها بالراحة الاول وبعدين ابتدت ايدين حنان تتحرك على ضهر ناهد وكل حتة فيه ونزلت تدعك باطن فخادها وباطن ركبها وباطن سمانتها وباطن قدمينها ورجعت تركز على دعك وتدليك طياز ناهد العالية وكسها وخرم طيزها.. وناهد فى عالم تانى عمالة توحوح وتتاوه وتغنج وتجيب عسلها من لمسات ايدين حنان السحرية وسهام نايمة فى السرير بتتفرج عليهم وبتدعك فى كسها وبزازها جامد .. وشوية وراحت حنان قالبة ناهد على ضهرها وابتدت تصب الزيت على جسمها العريان من قدام وتدعك فى ايديها ودراعاتها الاول وبطنها وفخادها وركبها وسمانتها وقدمينها وبعدين رجعت تركز على بزازها الكبار وحلماتها وهالاتها وعلى كسها وشفايفه وزنبوره لما ولعت ناهد خالص وجابت عسلها اكتر من مرة .. راحت حنان طالعة فوق ناهد وابتدت تحك كسها فى كس ناهد فى وضع المقص الترايباديزم وتدعك بزازها فى بزازها لحد ما جابوا عسلهم سوا وهما بيوحوحوا ويتاوهوا جامد وقامت حنان وزقتها سهام وقالت دورى انا بقى وطلعت فوق ناهد وابتدت تحك كسها فى كسها وفى فخادها وبزازها فى بزازها لحد ما جابوا عسلهم سوا
وابتدت سهام تحكى لناهد حكاية اهلها
رجوع من الفلاش باك
شال سامح عروسته ناهد بفستان فرحها الابيض وهو ببدلة العرسان السودا .. شالها وهى بتضحك ودخل بيها اوضة النوم .. اتفاجئت ناهد بوجود مريم ام سامح فى الاوضة نايمة على السرير عريانة ملط وحافية وبتدعك فى بزازها وكسها او عملت نفسها متفاجئة لان سهام قالتلها اول مين هيدوقك هى ماما مريم قبل سامح حتى ..
مريم: اهلا بعروستنا الحلوة نانا
ناهد من غير كلام راحت قالعة الكعب العالى وقالعة عريانة ملط وحافية ونامت جنب مريم حماتها
ناهد: انا تحت امرك يا حماتى متعينى وخلينا نتمتع سوا
طلعت مريم فوق ناهد وغرقت وشها وشفايفها ورقبتها بوس ومصت حلماتها وقفشت فى بزازها وبعبصت ولحست كسها وشفايفه وزنبوره بصوابعها ولسانها وحسست على فخادها وركبها السمينة وخدت قدمينها ببوقها وايدها تمصهم وتبوسهم بصوابعهم ومشطهم وكفهم وكعبهم وشافت ناهد سهام داخلة الاوضة عريانة ملط وحافية ولابسة سترابون زوبر صناعى بحزام
سهام: تعالى يا سامح يا خول عشان تتناك فى طيزك قدام عروستك ناهد
سامح: حاضر يا ستى
وراح سامح مفلقس وجت سهام وراه ورزعت زوبرها فى خرم طيزه وابتدا يوحوح ويتاوه ويغنج وهاجت ناهد من المنظر وسهام بتدعك زوبر اخوها بايدها .. ومريم ابتدت تحك كسها فى كس ناهد فى وضع المقص وابتدوا الاتنين يتاوهوا ويوحوحوا وعيون ناهد مركزة على سامح اللى بيتناك فى طيزه بزوبر اخته سهام الصناعى ابو حزام لحد ما جابت ناهد ومريم عسلهم سوا وجاب سامح لبنه على الارض .. وفضل زوبره واقف زى الحديد .. وراح لناهد ونزل غرق وشها وشفايفها ورقبتها بوس ومص حلماتها وقفش فى بزازها الكبار وبعبص ولحس كسها وشفايفه وزنبوره بلسانه وصوابعه وخد قدمينها فى ايده وبوقه ومصهم وباسهم بصوابعهم وكعبهم وكفهم ومشطهم ومسك كفوف قدمينها بكفوف ايديه ودخل زوبره حبة حبة فى كس ناهد لحد ما فتح بكارتها المرقعة وهو فاكرها بكارتها الاصلية او مثل قدام ناهد كده شوية وصرخت ناهد ونزل دم بكارتها وعذريتها وفض بكارتها وفضل سامح ينيك فى ناهد فى الوضع ده وما غيروش لمدة ساعة ووشوش ناهد انا عارف انك اتناكت فى كسك وطيزك وبزازك وقدمينك وبوقك من عشرة وانك بتحبيهم ويحبوكى وبقيتى حبيبتهم ومراتهم وشرموطتهم وانا مبسوط اوى ومعنديش مانع وشوشته اه يا عرص احححححححححححححححح بجيب وجابت ناهد عسلها وجاتلها الرعشة كذا مرة واتنفض جسمها لما عرفت ان سامح عارف ومبسوط وبيعرص عليها لحد ما جاب شلالات من لبنه فى كس ومهبل ناهد وزغرطت سهام ومريم وهما بيدعكوا فى بعض ويساحقوا بعض ويبوسوا ويحضنوا ويحسسوا على بعض.. ودخل الحج مصطفى عليهم وهو عريان ملط وحافى هو كمان وفلقس وناهد مستغربة من اللى بيحصل
سهام: عايز ايه يا متناك انت كمان
الحج: نكينى فى طيزى يا بنتى طيزى بتاكلنى عايزة زوبرك
سهام: ماشى يا خول ستك سهام هتنيكك وتكيفك بزوبرها الجنان
ورزعت سهام زوبرها الصناعى ابو حزام فى طيز ابوها الحج مصطفى وابتدت تنيكه فى طيزه جامد وشوية ونيمته على ضهره جنب سامح وناهد ورفعت رجليه لحد صدره وابتدت تنيكه فى طيزه تانى وبتدعك فى زوبره بايدها وهو يقفش فى بزازها وتنزل تغرق وشه وشفايفه ورقبته بوس .. وشوية ونامت سهام على ضهرها وطلع الحج ووشه فى وشها ونزل بخرم طيزه على زوبرها وفضلت تنيكه شوية وهو ينزل يبوسها ويقفش فى بزازها وعمالة تحسسله على وشه وشعره وضهره وفخاده وركبه وباطن قدمينه وهو نازل طالع وبيتنطط بخرم طيزه على زوبر بنته سهام لحد ما نطر شلالات من لبنه فى وش سهام اللى بلعت لبنه كله بصوابعها
وراحت سهام قالعة الزوبر الصناعى ابو حزام ونامت على ضهرها ورفعت رجليها لحد بزازها فى وضع صدفة البحر وجه الحج وزوبره لسه واقف زى الحديد ورزع زوبره فى خرم طيز بنته سهام اللى وحوحت واتاوهت وغنجت وافافت من المتعة وهو بيقرص حلماتها ويمصهم ويقفش فى بزازها ويغرق وشها وشفايفها ورقبتها بوس ويدعك ويبعبص فى كسها وشفايفه وزنبوره بصوابعه وهى تحسس على وشه وشعره وصدره وبطنه وضهره وطيزه وهو شغال نيك ورزع فى طيز بنته سهام داخل طالع وخد قدمينها فى بوقه وايده يمصهم ويبوسهم بصوابعهم وكفهم وكعبهم ومشطهم .. وبعد مدة نام الحج على ضهره وطلعت سهام فوقه ومسكت زوبره بايدها وضبطت راسه على خرم طيزها ونزلت عليه وقالوا سوا ااااااااااااااااه ووشها فى وشه وبزازها الكبار زى المدافع قدامه وابتدت تطلع وتنزل وتتنطط بخرم طيزها على زوبر ابوها الحج مصطفى وهو بيحسس على وشها وشعرها وضهؤها وفخادها وركبها وباطن قدمينها وهى تحسس على صدره وبطنه وتديله بزها اليمين وبزها الشمال يمص حلماتها ويقفش فى بزازها ونزلت تغرق وش ابوها وشفايفه ورقبته بوس .. وبعد مدة نامت سهام على جنبها ونام وراها ابوها الحج مصطفى على جنبه ودخل زوبره فى خرم طيزها وابتدا ينيكها بقوة وهى توحوح وتغنج وتتاوه وتشخر وتافاف وتقول نيك بنتك يا خول كيف طيزها المتناكة بزوبرك يا عرص اححححححححح اووووووووف نيكنى كويس يا شرموط انت بتنيك ولا بتبعبص .. ولمست رجليه رجليها ولاعبت قدمينه قدمينها ولزق صدره وبطنه فى ضهرها وضم بزازها تحت ايده وباس قفاها ووشها ودفن وشه فى شعرها ووشها لما بتدوره له .. وبعد مدة ركعت سهام على ايديها وركبها ووقف الحج مصطفى وراها على ركبه ودخل زوبره فى خرم طيزها وابتدا ينيكها وهى تجيلها الرعشة وتجيب عسلها وجسمها يتنفض ولمست رجليه رجليها ولاعبت قدمينه قدمينها ولزق صدره وبطنه فى ضهرها وباس قفاها وخدها ودفن وشه فى شعرها لحد ما شهق وجاب شلالات من لبنه فى طيز بنته سهام .. ومريم وناهد شغالين تساحق ولعب فى اكساسهم وبزازهم وحك وتقفيش وبوس واحضان وتحسيس ووشوشة ..
وجه يوم وصول الضيف الامريكانى الاشقر الشعر الازرق العيون مايكل لمصر ولفيلا الحج مصطفى وكان سامح بيجهز اخته سهام بالمكياج والسويت والدهب واحلى بودى ستوكنج عارى القدمين ومفتوح الكس والطيز على اللحم ..
مريم: اهلا اهلا يا مايكل يا حبيبى وحشتنى ووحشنى زوبرك
مايكل: وانتى كمان وحشنى كسك يا مرمر بعد سهام هانيكك نيكة تمام زى نيكتنا الاولانية فاكراها
مريم: يا لهوى احححححححححححح وانا قادرة انساها ده زوبرك كيفنى بشككككككككككككككككككل اووووووووووووف
الحج: اهلا يا مايكل ما تتهدى يا ولية شوية خلى الراجل ياخد نفسه عشان داخل على نيكة معتبرة والليلة دخلته على بنتنا سهام
ودخل سامح الصالة وفى ايده اخته سهام وشعرها الاسود الناعم الطويل سايح ونايح وسارح والبودى ستوكنج الاسود الشبيكة على اللحم ولابسة كعب عالى
سامح: اتفضل يا مولاى مايكل خدامتك وحبيبتك سهام
مايكل: ايه الجمال ده يا بت .. واخدة كتير من امها العسل
مريم: يخليك ليا يا روحى
وقعد سامح ومريم والحج مصطفى على كنبة قصاد السرير اللى قعد عليه مايكل وسهام اللى كانت عاملة مكسوفة بس كانت مبهورة وهيجانة من وسامة مايكل وشعره وعيونه قمر قمر ..
مايكل: خليكم هنا عايزكم تتفرجوا وانا بفتح كس اختك وبنتك وباخد شرفكم قدام عينيكم
سامح ومريم والحج: انت تؤمر يا باشا
راح مايكل قالع ملط وخد سهام فى حضنه وغرق وشها وشفايفها ورقبته بوس وهما لسه قاعدين وسهام عيونها مركزة على زوبره الكبير الضخم اللى مش مطاهر ولا مختون الاغلف ونزل يمص حلماتها ويقفش فى بزازها المصرية الكبيرة بعدما نزل حمالات البودى ستوكنج وعرى بزازها وابتدا يبعبص فى كسها وطيزها بصوابعه ونام بيها على ضهرها ونزل يلحس كسها وشفايفه العريضة الكبيرة المتهدلة وزنبورها بلسانه وسهام توحوح وتغنج وتافاف وتشخر وتصوت من المتعة لحد ما جابت عسلها على لسان مايكل وبلعه كله ونام مايكل على ضهره وابتدت سهام تلف صوابع ايديها حوالين زوبره الضخم الاغلف وتدعك وتدلك زوبر مايكل بايدها من راسه لقاعدته وشوية ونزلت ببوقها ودخلته فى بوقها وابتدت تمصه .. وبعد مدة نامت سهام على ضهرها ورفع مايكل رجليها وخد قدمينها فى بوقه وايده ومصهم وباسهم بصوابعهم ومشطهم وكعبهم وكفهم ومسك كفوف قدمينها بكفوف ايديه وابتدا يدخل زوبره الضخم الاغلف فى كس سهام شوية شوية لحد ما قابل حاجز بكارتها داس اكتر لحد ما فتح كسها وفض بكارتها وصوتت سهام ونزل دم عذريتها وفضل مايكل يدخل زوبره اكتر فى كس ومهبل سهام لحد ما خبطت بيضانه فى خرم طيزها
سهام: زوبره كبير اوى اوى يا ماما استحملتيه ازاى فى كسك
مريم: خخخخخخخخخخخ امتعى يا بت ده زوبر يكيف وعمرك ماهتقابلى زيه
سهام: احححححححححححح نكنى يا مايكل يا حبيبى نيك حبيبتك ومراتك وشرموطتك سهام افشخ كسها بزوبرك الجنان اوووووووووووووف
ومايكل عمال يرزع وينيك فى كس سهام بزوبره وهى تحسس على وشه وشعره وصدره وبطنه وضهره وطيزه .. وهى توحوح وتافاف وتغنج وتتاوه وتجيب عسلها وتجيلها الرعشة وجسمها يتنفض .. وبعد مدة نام مايكل على ضهره وطلعت سهام فوقه ومسكت زوبره الضخم الاغلف بايدها وضبطت راسه على فتحة كسها ونزلت عليه وقالوا سوا احححححححححح ووشها فى وشه وبزازها الكبار زى المدافع قدامه وابتدت سهام تطلع وتنزل وتتنطط بكسها على زوبر مايكل وهو بيحسس على وشها وشعرها وضهرها وفخادها وركبها وباطن قدمينها وهى تحسس على صدره وبطنه وتديله بزها اليمين وبزها الشمال يمص حلماتها ويقفش فى بزازها وغرقت وشه وشفايفه ورقبته بوس .. وبعد مدة نامت سهام على جنبها ونام مايكل قدامها على جنبه ودخل زوبره فى كسها ووشهم فى وش بعض وابتدا ينيكها وعمالين يحضنوا ويبوسوا ويحسسوا على بعض ويبصوا لبعض ويوشوشوا بعض ولمست رجليه رجليها ولاعبت قدمينه قدمينها.. وبعد مدة قعدوا وشهم فى وش بعض فى وضع الجلوس وجها لوجه وضع اللوتس والاوم الهندوسى والقوس الذهبى وابتدت سهام تطلع وتنزل وتتنطط بكسها على زوبر مايكل والحج وسامح ماسكين ازبارهم ونازلين فيها دعك ومريم بتدعك فى كسها وبزازها وهما بيتفرجوا على بنتهم واخت سامح وهى بتتناك من مايكل .. واخيرا شهق مايكل وجاب طوفان من لبنه فى كس ومهبل سهام .. وناموا فى حضن بعض فى الافترجلو يبوسوا ويحضنوا ويحسسوا على بعض ويبصوا لبعض ويوشوشوا بعض .. وشوية وشالها مايكل وطلع بيها اوضتهم والمفروض انه هيبات معاها لتانى يوم ويمشى يرجع بلده ولكن مريم والحج صحيوا الصبح لاقوه خد سهام وسافر بيها لامريكا وعرفوا بعدين انها اتحولت للمسيحية واتجوزته وخلفت منه ..
بعدما فاقوا من الصدمة رجعوا لعوايدهم القديمة .. وناهد عوضت بمحنها ومياصتها غياب سهام عن العيلة .. وفى يوم كانت ناهد ببتعولق وتتموحن على ابوها سعيد وهو قاعد على الكنبة جنب حماها الحج مصطفى
الحج: عايزة ايه يا بت يا نانا
ناهد: عايزة اتناك يا حج طبعا
سعيد: يبقى لازم ادوقه انا زى ما قلنا بعد سامح ما داقه
ناهد: تعالى يا بابا دوقه بزوبرك نيك بنتك شرموطتك مراتك ناهد وكيفها فى كسها
الحج: طب ما تيجى يا سعيد ندوقه احنا الاتنين سوا البت نانا لهطة قشطة
ناهد: اححححححححح انتم الاتنين عليا يا لهوى
سعيد: وماله يا مصطفى يلا بينا
وراحوا شايلين ناهد وهى بتضحك ومريم شافتهم
مريم: رايحين بالبت على فين يا متناكين
سعيد: رايحين نفشخ كسمها طبعا
مريم: يا لهوى انتم الاتنين البت تموت منكم
الحج: دى اتناكت وبتتناك من عشر رجالة سوا مع بعض هتموت من نيكة اتنين لها دى شرموطة قرارية
ناهد: احححححححححح هيجونى اوى يا ماما
مريم: متعوها الشرموطة دى كسها وطيزها بياكلوها يلا يا ام عشرة يا وسخة
ناهد: احححححححححح يا متناكة يا كبيرة
مريم: انا متناكة يا ام عشرة..
ناهد: اعمل ايه العشرة بيحبونى اوى اوى ومكلبشين فيا ومش عايزين يسيبونى اكسفهم
مريم: لا طبعا ازاى لازم تتناكى وتغرقى بلبنهم فى كسك وطيزك وبزازك ووشك وقدمينك وتستحمى بلبنهم يا لبوة
ناهد: احححححححححح اصلهم حلوين اوى بصراحة يا لهوى على وسيم ولا شريف ولا هانى ولا عزيز ولا فوزى ولا هيثم ولا صابر ولا صلاح ولا عمرو ولا سمير
مريم: وحافظة اساميهم كمان الوسخة يلا كيفوها اللبوة دى
ودخل الحج وسعيد بناهد على الاوضة وقلعوها ملط وحافية وقلعوا ملط وناموا حواليها يبوسوا شفايفها ووشها ورقبتها ويمصوا حلماتها ويقفشوا فى بزازها ويبعبصوا ويلحسوا فى كسها وشفايفه وزنبوره بصوابعهم ولسانهم وهى توحوح وتغنج وتتاوه وتافاف وتصوت وتشخر .. ويحسسوا على فخادها وركبها السمينة وخدوا قدمينها فى بوقهم وايدهم ومصوها وباسوها بصوابعها وكعبها ومشطها وكفها ونزلت ناهد تدعك وتدلك لهم ازبارهم الاتنين بايديها اليمين والشمال من روسهم لقواعدهم ونزلت تمص زوبر حماها شوية وزوبر ابوها شوية فى بوقها ونيموا ناهد على جنبها ونام ابوها على جنبه قدامها ونام حماها على جنبه وراها ودخلوا ازبارهم الاتنين فى كسها سوا مع بعض ينيكوها ايلاج مهبلى مزدوج وناهد توحوح وتتاوه من الزوبرين اللى بيحكوا فى بعض ويحكوا فى جدران مهبلها سوا وعمالين يبوسوها ويحضنوها ويحسسوا عليها ولمست رجليهم رجليها ولاعبت اقدامهم قدمينها وناهد عمالة تجيلها الرعشة وجسمها يتنفض وتجيب عسلها .. وشوية ونام ابوها سعيد على ضهره وطلعت ناهد فوقه ومسكت زوبره دخلته فى كسها ونزلت عليه وهى بتوحوح وتغنج ووشها فى وشه وبزازها الكبار زى المدافع قدامه وابتدت ناهد تطلع وتنزل وتتنطط بكسها على زوبر ابوها وهو بيحسس على وشها وشعرها وفخادها وضهرها وركبها وباطن قدمينها وهى تحسس على صدره وبطنه وتديله بزها اليمين وبزها الشمال يمص حلماتها ويقفش فى بزازها وتغرق وشه وشفايفه ورقبته بوس وجه حماها الحج مصطفى ودخل زوبره مع زوبر ابوها فى كسها وعمال ينيك فيها هو وابوها بازبارهم فى كسها .. وبعد مدة.. ادت ناهد ضهرها لابوها وابتدت تطلع وتنزل وتتنطط بكسها على زوبره من تانى وهى رافعة رجليها وفاتحاهم وجه حماها ودخل زوبره مع زوبر ابوها فى كسها وابتدوا ينيكوها سوا بازبارهم فى كسها ايلاج مهبلى مزدوج .. وبعد مدة وقفوا التلاتة وابوها وحماها شالوها ودخلوا ازبارهم فى كسها سوا من ورا وقدام ونازلين رزع ونيك فى كسها وفضلوا ينيكوا فى ناهد ساعة ونص لحد ما شهقوا وجاب ابوها وحماها طوفان من لبنهم فى كسها ومهبلها وهى اتنفض جسمها وجاتلها الرعشة كتير وجابت عسلها على ازبارهم وناموا التلاتة فى حضن بعض بيبوسوا ويحسسوا ويوشوشوا ويبصوا لبعض ..
((((مشهد جديد))))
سامح عريان ملط وحافى وحواليه بنتين ملط وحافيات زيه عمالين يبوسوه ويحسسوا عليه ويحضنوه ويوشوشوه ويدعكوا ويدلكوا له زوبره بايديهم وينزلوا يمصوا زوبره فى بوقهم من راسه لقاعدته وطلع سامح فوق البنت الاولانية يغرق وشها وشفايفها ورقبتها بوس ويمص حلماتها ويقفش فى بزازها الكبار ويبعبص ويلحس كسها وشفايفه الكبيرة العريضة المتهدلة وزنبورها بصوابعه ولسانه وخد قدمينها يمصهم ويبوسهم بكفهم وصوابعهم ومشطهم وكعبهم
البنت التانية: كل مرة تبتدى مع شيماء قبل منى يا سامح اخص عليك
البنت الاولانية: بس يا ولاء يا لبوة سموحة حبيبى بيحبنى اكتر منك وبتطلع لها لسانها
سامح: انتم الاتنين قنابل وصواريخ وجامدين يا شراميطى اتهدوا بقى وسيبونى افشخ كسمكم انتم الاتنين بقى
شيماء: اححححححححححح افشخ يا متناك افشخنا احنا مستنيين اهو
وراح سامح عمل نفس اللى عمله مع شيماء عمله مع ولاء وبعدين رفع رجلين شيماء ومسك كفوف قدمينها بكفوف ايديه وابتدا يدخل زوبره فى كسها وابتدا ينيكها وهى توحوح وتغنج وتتاوه وتافاف وراحت ولاء تبوس شفايف ووش ورقبة شيماء وتمص حلماتها وتقفش فى بزازها الكبار وشيماء تحسس على وش وشعر سامح وصدره وبطنه وضهره وطيزه لحد ما جات الرعشة لشيماء ونزلت عسلها.. وبعد مدة نام سامح على ضهره وطلعت ولاء فوقه ومسكت زوبره ودخلته فى كسها ونزلت عليه وقالوا سوا اححححححححححح ووشها فى وشه وبزازها الكبار زى المدافع قدامه وابتدت ولاء تتنطط وتطلع وتنزل بكسها على زوبر سامح وهو يحسس على وشها وشعرها وضهرها وفخادها وركبها وباطن قدمينها وهى تحسس على صدره وبطنه وتديله بزها اليمين وبزها الشمال وتغرق وشه وشفايفه ورقبته بوس لحد ما جاتلها الرعشة وجابت عسلها.. ونامت شيماء على جنبها ونام سامح قدامها على جنبه ووشها فى وشه ودخل زوبره فى كسها وابتدا ينيكها وعمالين يحضنوا ويبوسوا ويحسسوا على بعض ويوشوشوا ويبصوا لبعض ولمست رجليه رجليها ولاعبت قدمينه قدمينها .. وفضل ينيكها لحد ما جاتلها الرعشة وجابت عسلها .. وخد ولاء فى وضع الجلوس وجها لوجه وضع اللوتس والاوم الهندوسى والقوس الذهبى وابتدت تطلع وتنزل وتتنطط على زوبره بكسها وعمالين يحضنوا ويبوسوا ويحسسوا ويوشوشوا بعض ويبصوا لبعض لحد ما جاتلها الرعشة وجابت عسلها وجاب سامح شلالات من لبنه فى كس ومهبل ولاء وفضل زوبره واقف زى الحديد وابتدا ينيك شيماء ساعة ونص كمان لحد ما ملا كسها ومهبلها بطوفان من لبنه ونام التلاتة فى حضن بعض ونازلين بوس وتحسيس ووشوشة ونظر لبعضهم ..
(((مشهد سامح مع مصطفى بتاع الاوتوبيس)))
سامح على ركبه بيدعك ويدلك لمصطفى زوبره بايده وياخده فى بوقه يمصهوله
مصطفى: مص يا متناك زوبر عمك اللى بيكيف طيزك اللبوة دى
ولما خلص سامح دعك ومص فلقس ورزع مصطفى زوبره فى طيز سامح
سامح: احوووووووووووووووووه بالراحة على طيزى يا حبيبى
مصطفى: طيزك ملبن يا بت يا سميحة خدى فى طيزك زوبر عمك مصطفى
سامح: ادينى كمان نكنى فى طيزى انا شرموطك انا منيوكك
وقعد مصطفى ينيك فى طيز سامح بزوبره فى كل الاوضاع ساعة لحد ما ملا طيزه بطوفان من لبنه
في يوم أتيت من العمل مجهدة جدا وألقيت السلام ع من ف المنزل وقلت لهم اتركوني ساعة من الزمن لكي استريح من المجهود طيلة اليوم وبدون نزع ملابسي جلست ع سريري واريحت ظهري وتذكرت ما حدث معي اليوم في المواصلات; وانا قادمة الي منزلي وشرد تفكيري فيمن يلمس يدي ومن يلمس جنبي ومن يلمس مؤخرتي ويغوص بها وسط سكون تام ولا احد يري ما يحدث من شدة الأزدحام في الأتوببس وبدون ان اشعر وضعت يدي ع كسي اتحسسة وتركت يدي تفعل ما تشاء لكي ينول كسي بعض من ما حدث اليوم ولا اعلم كيف فكرت في ذلك رغم الاحتكاك يحدث بعض الايام القليلة ولكن هذا اليوم فارق كبيرآ جدآ ولم ادري بنفسي غير بصوت امي تريد ان تطمئن ماذا بي وقلت لها شئ العمل كان كثيرآ اليوم وكنت مجهدة وعندما غفلت عيني قليلآ ارتحت كثيرآ فقالت امي افيقي الغداء جاهز من أجلك في الصالون واكلت وانتظرت مع اهلي بعض الوقت واستأذنت منهم للدخول للنوم لكي افيق في الصباح الباكر ونمت وعند استيقاظي; حسيت ببلل من تحتي تذكرت ما حدث في الاتوبيس ومن شدة تفكيري به حلمت به أيضآ أعتذر عن إطالة المقدمة ولكن ذلك من اجل المعرفة .............
ابطال القصة
ناهد : صاحبة القصة 26 عاما
سعيد : ابو ناهد 50عاما
جمالات : ام ناهد 47 سنه
سماح : الاخت الوحيدة لناهد وبعمر ال17 عام
سعد : 35 سنه
سامح : 27سنه
وبقيت الشخصيات سنعرفها من خلال القصة
الجزء الأول
هاي ازيكم عاملين ايه انا ناهد واكيد عرفتم الي حصل في المقدمة انا بنت ملتزمة جدآ من اسرة متوسطة جسمي مقارب لجسم نرمين الفقي كدة انما جسم ماما تقدروا تقولوا نرمين الفقي بعينها بابا راجل غلبان ع اد حالة وسماح مجنونة شوية مدلعنها علشان اخر العنقود انا بشتغل في مصنع ملابس 10 ساعات بمرتب كويس شوية وانا من الفلاحين قرية بسيطة كدة وصغيرة بروح الشغل في اتوبيس الصبح وباجي بردة في اتوبيس وانتم عارفين الصبح بيبقا عامل ازاي وبعد العصر عامل ازاي زحمه اخر حاجة في اليوم الموعود اياة كان عندي شغل جامد في المصنع ولسوء حظي بعد مخلصت شغلي وركبت الاتوبيس كان زحمة اوي ملقتش حد يقوم واقعد مكانة وبصراحة اتحرجت اقوم حد من مكانة والاتوبيس اتحرك والزحمة طبعا ذايدة وفي المطبات انتم عارفين ال بيحصل انا كنت مزنوقة بين 4 شباب ومكنتش عارفة اتحرك بدا الأمر عادي اول مطب لقيت ال حط ايدة ع ظهري لمواخذة يا انسة كان هيرمي جسمه عليا لمؤاخدة يا أنسة وجة مطب عالي لقيت نفسي مزنوقة وجسمي من ورا كلة اترمي ع الشاب وحسيت ببتاعه كان واقف جامد هيدخل في طيزي لولا العباية والبنطلون الجينز كان زمانه فتحني قولتلة اسفة مردش عليا لقيت الشباب باصولي وغمزوا لبعض وال ورايا قالي متقلقيش محدش شايف حاجة ننبسط كلنا ونتمتع لمسات وبس ولسه هشتمه لقيت حاجة بتغزني في ظهري زي السكينة كدة طلعت مطواة بصتلة بصت استعطاف مسئلش فيا وغمز لصاحبة ال قدامي لقيت نفسي برجع لورا وحط المطواة في جنبي وقالي سيبي نفسك يمتلقيهاش بصراحة انا خوفت قوي وقولت في نفسي مدال محدش هيضرني لقييت ال جنبي مسك ايدي وحطها ع بتاعه شديت ايدي رجعها تاني بس شدها المرادي جامد قولت ف عقل بالي متعه تفوت ولا حد يموت لقيت نفسي بحسس ع بتاعه وقالي مانتي ماشية حلو اهو اومال بتعاندي لية مكلمتش ولا قولت حاجة لقيت الي قدامي لف بجانبة وبقي عيني في عين ال جنبي مبقتش عارفة ايد مين وبتاع مين ومكنتش حاسة بنفسي الا لقيت الناس بتفوقني في اخر محطة وال بيديني اشرب وانا مش فاهمه حاجة خالص قولت ليهم في ايه حصل قالوا منعرفش لقيناكي وقعتي من طولك وغرقانه ماية عرفت بعد كدة اني عملتها ع نفسي من كتر الخوف زائد مية شهوتي ولقيت ست قعدتني جنبها; وقالتلي متزعليش يابنتي دول ولاد كلب ومحدش يقدر يعمل معاهم حاجة بصتلها باستغراب وخوف قالت متخافيش انا شوفت كل حاجة ويعتبر معظم الاتوبيس شاف بس كويس ولاد الوسخة محدش عاراكي خالص ببص ف وشوش الناس لقيتهم منزلين وشهم في الأرض ومش قادرين يبصولي; عنايا دمعت وفضلت اعيط وواحدة ادتتي ازازة مية اغسل بيها وشي وغسلت وشي وفوقت شوية ونزلت وكنت خايفة امشي لقيت عربية بحمار بتاعت واحد جارنا وركبت معاه وروحت البيت وانتم عارفين بقي ال حصل ولما صحيت من نومي ع الساعه 5ونص الصبح دخلت اخد شور واطمن ع نفسي لقيت نفسي غرقانة وريحتي تقرف وكويس محدش لمسني لمسة غلط من تحت; تفقدني عذريتي وانا باخد شاور ايدي راحت ع كسي وبقيت بفتكر ال حصل وبنزل شهوتي وقررت اخرج الموضوع دة من دماغي ولبست ونزلت شغلي واانا مروحة بردة لقيت ال4 شباب في الاتوبيس وكذا يوم بردة كل يوم بنت شكل بصراحة كنت بهيج اوي وقولت جوة نفسي يابختها وكرهت نفسي وقرفت منها ع الاحساس ال وصلتلة ومش عارفة هتوديني لفيني وروحت وبيتي وانا حاطة في دماغي اني لازم اكسر نفسي قدام نفسي ولازم اعرفهم هما مين وانتقم منهم واحد ورا واحد حتي لو وصلت اني افقد شرفي وفضلت افكر في خطة لقيت خطة حلوة جدا عجبتني اوي ولازم ادرسها علشان مغلطش غلطة لقيت اختي دخلت عليا
سماح : الجميل سرحان في ايه
ناهد : ولا حاجة
سماح : ازاي انتي بقالك ساعه جوة ومحدش سمعلك صوت ولا خرجتي حتي في حاجة تعباكي<br>
ناهد : لا مفيش
سماح : وحياة سوسو عندك
ناهد : زعقتلها وقولتلها قولتلك مفيش زفت >
ومن علو صوتي ماما سمعتني
ماما : في ايه مالكم وانتي بتزعقي لختك ليه
سماح :; انا غلطانه اني بسئلها مالك راحت مزعقالي
ناهد : معلش يا ماما انا اسفة من فضلكم سبوني لوحدي
ماما : لا انا مش هطلع الا لما اعرف مالك
ناهد : مافيش مخنوقة بس شوية بسبب الشغل
ماما : مخنوقة انتي زي ميكون ميتلك حد في حد عملك حاجة او حد اتعرضلك قوليلي نلحق نتصرف
ناهد :; ايه الي بتقولية دة طبعا لا مفيش حاجة من دي حصلت
ماما : اومال في اي بالظبط
ناهد : شوية مشاكل في الشغل والمدير مزعقلي ومخنوقة بسبب كدة
ماما : لا انتي بقالك كام يوم ع كدة حتي مبقتيش تقعدي معانا زي الاول يابنتي اتكلمي انا امك حبيبتك ال ملهاش غيرك
ناهد : يا ماما اطمني لو في حاجة اكيد هقولك ويلا بقي من غير مطرود وطفوا النور علشان عايزة انام <br>
ماما : مش هتصلحي اختك
ناهد : بكرة هشتري ليها حاجة حلوة دي حبيبتي ومبتزعلش
ماما : ر**** يهديكم لبعض
ناهد : ي*****
فضلت صاحية شوية وعيني راحت في النوم حلمت نفس الحلم واول مصحيت لقيت نفسي غرقانه بردو قومت اخدت شاور سريع ولبست هدومي وقررت خلاص لازم انتقم وانفذ الخطة باسرع وقت وقولت وقتها لازم اول حاجة محدش يعرفني واجمد شوية وابطل خوف وقررت اني ******* الجزي الثاني بقي رايكم في القصة يهمني ردكم هيخليني اكمل
الجزء الثاني
; يا تري كنت بفكر في اي ف الحلقة الي فاتت هنعرف كل حاجة بالتفاصيل
ناهد : صباح الخير با أحلي بابا
سعيد : يا بكاشة لسة فاكرة ان ليكي اب تسئلي علية
ناهد : يوووة بقي يا سي بابا
سعيد : لمضة وهتفضلي لمضة طول حياتك نفسي بقي افرح بيكي قبل ما اموت
ناهد : كل لما تشوفني تقولي كدة عرفت لية ببطل اسئل
سعيد : يعني انا غلطان اني نفسي افرح بيكي واشيل عيالك
ناهد : لا يابابا مش غلطان انا بس مبحبش اسمع سيرة الموت دي لاني مش عارفة هعيش من غيرك ازاي
سعيد : عاملة ايه في شغلك وايه المشاكل ال عندك
ناهد: هيا جمالات مبيتبلش فبؤها فولة
سعيد : تعالي اسمعي بنتك بتقول اي
جمالات : سبيها انا مبكلمهاش مزعلاني ومزعلة اختها امبارح
ناهد : الجميل ميقدرش يزعل مني ماشي يا جوجو ويلا بقي هسيبك علشان الحق الاتوبيس
جمالات : بكاشة طالعه لابوكي بتاكلوا بعقلي حلاوة خلي بالك من نفسك
ناهد : استلمها بقي يا سي بابا
سعيد : ما يقدر ع المفتري غير ****
سبتهم ومشيت وقولت اركب الأتوبيس وانا اصلا ماشية مقررة اني اروح اخد اجازة 3 ايام وبدعي انهم يوفقوا
ودخلت علي استاذ سعد المشرف
ناهد : احم احم ممكن ادخل
سعد : ادخلي يا لمضة لولا انك بنت الغالي
ناهد : ها بقي في ايه
سعد : ولا حاجة يا عمنا مشوفش وشك الا لما تكوني عايزة حاجة
ناهد : معلش استحملني اليومين دول مخبطة معايا شوية
انا بس كنت محتاجة اجازة 4 ايام اريحه فيهم اعصابي
سعد : 4 ايام في الظروف دي صعبة ناهد اقدر اديكي يومين بس كل ال اقدر اعمله
ناهد : معلش خليهم 3 بس
سعد : هما يومين بس انتي عايزة سامح يرفدني ولا يجازيني
ناهد : خلاص ماشي انا هقول لسعيد وهو يتصرف معاك
سعد : ابقي سلميلي عليه هتشتغلي النهاردة ولا ايه الوقت بيضيع
ناهد : لا اعملي الأجازة واستني استاذ سامح يمضيها وامشي علي طول
سعد : ماشي يا لمضة خدي اهي
اخدت ورقه الاجازة من استاذ سعيد وفضلت مركونة برا بتاع ساعه وشوية لحد مأستاذ سامح يشرف وف دماغي 100 سؤال وسؤال بس ماجلة كل حاجة لحد ماخد الأجازة بس وصورة ال4 شباب مش عايزة تفارقني نهائي ومش عارفه انسي ال حصل وبصمم اكتر اني اجيب حقي واحط راسهم في الارض ولاد الكلب دول
سامح : انتي قاعدة هنا بتعملي ايه
ناهد : مستنية حضرتك
سامح : طب تعالي ادخل سايبة شغلك وعايزة ايه
ناهد : بعد ازنك يا استاذ سامح انا محتاجة اجازة كام يوم كدة اريح اعصابي لاني تعبانه نفسيا وعصبيآ
سامح : م انا قولتلك علي الحل انتي الي دماغك ناشفة
ناهد : ارجوك بلاش نتكلم في الموضوع دة تاني
سامح : يابنتي انا رايدك في الحلال هو انا بقولك حاجة غلط
ناهد : طيب امضيلي علي الاجازة ووعد مني لما ارجع هتلاقي حاجة تفرحة
سامح : مع اني مبصدقش الحريم علشان ملهمش كلمة بس علشان خاطر عيونك عايزة كام يوم
ناهد : انا قولت لاستاذ سعد 4 ايام عطاني اتنين بس
سامح : سعد دة غبي مش بيراعي ظروف حد خلاص يا ستي اقطعي الورقة الي معاكي وخدي اجازة اسبوع بمرتب كمان
ناهد : لا كتير اسبوع انا عايزة 4 ايام بس
سامح : علشان تعرفي تفكري كويس رغم ان المصنع هيفتقدك مفيهوش حد زيك بس صحتك بالدنيا
ناهد : معلشي خليها 4 ايام بس ومتقلقش
سامح : ماشي وادي 4 ايام وعلي فكرة لو موافقتيش مش هسيبك في حالك هفضل ارخم عليكي بردو
ناهد : ماشي يا رخم
سامح : ايوة بقي يام لسان طويل
ناهد : يلا باي علشان الحق الاتوبيس
سامح : لا استني اوصلك بعربيتي
ناهد : احيية انته عايز الناس تاكل وشي وسين وجيم خليك مكانك احسن
سامح : الي يريحك وخلي بالك من نفسك هتوحشيني اوي
ناهد : يلا سلام
ومشيت ومبسوطة اني اخت 4 ايام مش يومين فترة نقاهة حلوة
وانا ماشية لقيت نفسي بفكر في سامح
سامح انسان كويس ومن عيلة كبيرة اوي وهيعيشني مبسوطة ومرتاحة في حياتي بس انا مش بينزلي من زور هحاول افكر فية بطريقة تانية يووووووة بقي انا كدة دماغي هتنفجر مليون حاجة وحاجة ..... ووصلت البيت وطمنتهم اني كويسة لانهم اتفجعوا لاقوني راجعة بدري قولتلهم عطوني 4 ايام اجازة بالمرتب علشان تعبت معاهم الفترة الي فاتت دي ودخلت علي اوضتي وقولت اريح ساعتين كدة علشان افوق خلعت هدومي ولبست عباية عادية ونمت صحيت ع صوت الرخمه سماح وهيا بتصحيني
سماح : ناهد نانا اصحي يخربيتك
ناهد : ايه الغباء دة حد يصحي حد كدة
سماح : انتي الي فيه ايه وايه الي قولتية دة وانتي نايمة
ناهد : قولت ايه يابت
سماح : ولا حاجة يلا قومي علشان نغير الملاية مكان الفطيرة هههههههه
ناهد : يلا يارخمه من هنا
وببص ع هدومي لقيت العباية مبقعه ولازقة في كسي وافتكرت اني نسيت البس الاندر يلا بقي فوقي يناهد وقومي خدي دش انتي داخلة علي هم تقيل
قومت اخت دش واكلت لقمة مع بابا وماما وسماح وقعدنا نتفرج علي التلفزيون كان يوم خلص ع الساعه 9 بالليل كدة دخلت علشان انام بقي زي متعوت وشغلت النور وجبت ورقة وقلم وحسبتها صح ازاي اوقع الشباب دي يبقي لازم اغير من شكلي شوية اليس نقاب اعمل اي حاجة مش عارفة بس رسيت علي اني انزل اشتري نقاب بس بكرة اول مصحي من النوم كدة
ونمت وصحيت ع صوت خبط الباب بتاع شقتنا بفتح لقيت سماح اترمت في حضني وبتعيط
في ايه يابت انطقي يخربيتك ايه الي حصل وماما وبابا فين
سماح : معرفش انا كنت في الدرس
ناهد : اومال مالك في ايه
سماح : كنت راكبة الاتوبيي و4 شباب فضلوا يدايقوني ويحكوا فيا
ناهد : ينهار اسود
سماح : متقلقيش ودتهم علي القسم واتصرفوا معاهم كويس
ناهد : انتي فكرة شكلهم
سماح : ايوة فكراهم واوصفهم كمان
ناهد :طيب خشي اعدلي نفسك عقبال مالبس ونخرج سوا
سماح :انا جاية مهدودة وبصراحة خايفة اطلع
ناهد : متخافيش وغلاوتك عندي لجبلك حقك وارفع راسك فوق
سماح : لا خلاص عارفاكي مجنونة عملوا معاهم الواجب في القسم
ناهد : طيب متقوليش لحد علي الي حصل علشان ميقلقوش انتي عارفة قلبهم رهيف
سماح : عارفه يا نانا كان نفسي يكون عندي اخ راجل يحميني ويدافع عني
ناهد : اومال انا روحت فين يختي اقصلك شعري واعملة شنب هههههه
سماح : بس يبايخة
ناهد : طيب يلا
سماح : ماشي
الدنيا قفلت من وشي اكتر من ولاد الكلب دول والاتتقام والكرة ابتدوا يجروا في عروقي جهزنا وروحنا لفينا في المحلات اخترت عباية واسع سمرا ونقاب اسمر وسماح استغربت قولتلها هحكيلك بعدين بقي واشتريتلها طقم هيا كمان ولقيت الدنيا عمالة تلف بيا ببص برا المحل لقيت واحد من ال4 شباب معدي من جنب المحل وسماح لاحظت كدة وقالتلي واحد منهم اهو هما لحقوا طلعوا احييية يلا والن$$ نروح بصراحه انا خايفة اوي من كتر خوفها انا اتوترت وختها وروحت والي ذاد النيلة اكتر ان هما نفس ال 4 شباب مفيش غيرهم ومحدش قدرهم خالص كدا ووقفت قدام المرايا ومسكت شعري وقولت أحلق شعري لو ملبستهمش اندرات ********£€######
وبكدة الجزء الثاني خلص انتظروني في الجزء الثالث سامحوني بقي الجنس هيبقي خفافي في الجزء الثالث كمان المهم ان قصتي تعجبكم
وأيوووووووة بقي والجيبة ضيقة
الجزء الثالث
سعيد : هما البنات فين يا ولية
جمالات : ناهد خدت سماح وراحوا عند اختي
سعيد : طب ايه متيجي اقولك حاجة كدة على الماشي
جمالات : يا راجل انت قادر تسند طولك
سعيد : طب وغلاوت امك لوريكي
جمالات : يا راجل اعقل البنات ممكن تيجي في اي لحظة
سعيد الي يجي يجي هموتك يعني هموتك هقوم اخد دش سريع كدة عقبال متظبطي نفسك
جمالات : انت مصمم
سعيد : وحشتني اوي لبوتي
جمالات : هيهيهيهي
سعيد : قدرنا علي المفتري
; دخل سعيد ياخد دش حلو يفوق كدة ودخلت جمالات تظبط نفسها وبتقول لنفسها يمكن يكون اد كلامة المرادي ميتعبنيش علي الفاضي سابني ونام وكسي فضل يعيط
وزبة الي بيقف بالعافية حاجة تخلي الواحد تتقهر
سعيد : اوبا مين القمر دة
جمالات : يا راجل يبكاش طب والكرش دة
سعيد ; هيتناك يعني هيتناك
جمالات: ........
سعيد اخدها في حضنة من ضهرها وبقي يقفش في صدرها
ويشد في حلماتها
جمالات :بالراحة يا راجل
سعيد : هو انا لسة عملت حاجة
جمالات :يا راجل متشدش كدة صدري بيوجعني
سعيد وقف قدامها وخلعها الجلبية وكانت علي اللحم فضل يبوس ويحسس علي صدرها ويقفش فية وهيا ولا كانه بيعمل حاجة راح رميها علي السرير مرة واحدة وطلع نام جنبها وقالها قومي مصي شوية قالتلة لا انجز بسرعه قبل العيال ميرجعوا قالها يا ولية خلصي مصي خلية يتصلب وهيا ضحكتلة ومن جواها نفسها تقطعهولة لانه ملهوش اي تلاتين لازمة ومصت فية شوية لحد موقف بسيط ، ودة اخرة في الوقفان قالت لنفسها دة انا حلماتي لما بتقف بتبقي اجمد منه وراحت نامت وفتحت رجليها واول مدخلة دخلتين تلاتة راح منزلهم ونام عليها كان هاين عليها تصوت وتلم عليها الناس من القهرة الي هيا فيها
جمالات ; اوعي كدة اقوم اخد دش
سعيد ؛ وانا هنام ولما البنات يجوا صحيني
دخلت جمالات المطبخ بتدور علي خيار ملفتش الا صغير وبتبص جنبها لقيت ايد هون بلستك قالت يالة ومالة احسن من مفيش وخدتها ودخلت علي اوضة بناتها وقفلت الباب عليها وقلعت هدومها وقعدت علي السرير حطت الايد في بوقها تمصمص فيها وايدها بتلعب في كسها ومرة في بزازها فضلت تعمل كدة بتاع دقيقتين تلاثة ....
سماح : روحي انتي وانا هجيب حاجة من عند صاحبتي وهاجي علي طول
ناهد : ماشي بس متتاخريش
ناهد روحت ع البيت; لقيت نور الصالة مطفي قالت يبقي هما مش هنا; راحت بصت علي اوضة ابوها وامها ملقتش غير ابوها نايم ومتغطي مردتش تصحية قالت ادخل الحمام والحمام فوش اوضتها وشقتهم اصلا صغيرة وهيا معدية سمعت صوت بيتأوووة قالت يمكن اكون سمعت غلط الصوت اتكرر تاني فتحت الباب بسرعة واول مفتحت وقفت اتسمرت شافت امها حاطة ايد الهون في كسها ; وبتلعب في بزازها وبتتأوة وامها بلمت اول مشفتها هيا كمان راحت قفلت الباب بسرعه وطلعت اقعد في الصالة
امها لبست هدومها وطلعت من الاوضة موطيه وشها في الارض
ناهد :جوجو
جمالات ; نعم
ناهد ; بابا هنا ليه كدة
جمالات : اسكتي انتي متعرفيش حاجة
ناهد :طيب عرفيني . يمكن نلاقي حل
جمالات : سيبك من الموضوع ددة وانسي الي حصل وعمالة بتعيط
ناهد : طيب بتعيطي ليه دلوقتي
جمالات بعيط علي بختي المايل
ناهد : ماما انتي عودتينا اننا نبقي صحاب واي مشكلة بنحكيها لبعض
جمالات : مش كل حاجة تنفع تتحكي
ناهد : علي فكرة انا مش صغيرة وفاهمه يتتكلمي يتكلم انا واريح نفسي
جمالات :اتكلم اقول ايه
ناهد : من الاخر بابا مقصر معاكي صح
جمالات :وطت وشها في الارض ومكنتش عارفة تقول اي
ناهد :طيب تعالي نتكلم جوة علشان بابا ميصحاش فجاة ويسمعنا
شدت ايد امها معاها ودخلو الاوضة وقفلت الباب
ناهد : متعتبرنيش بنتك اعتبريني صاحبتك الجدعة الي مبطلعش سرك برة زي معوتينا ع كدة
جمالات :; مفيش حاجة يا ناهد بس كل الحكاية اني لسة صغيرة ونفسي اتمتع بنفسي والعمر مبقاش فيه
ناهد : طب بصي يا جوجو عندي حل ليكي
جمالات :بتبص باستغراب انتي يا مفعوصة
ناهد :المفعوصة دي حاسة بيكي ونفسها في الي نفسك فيه بس مستنية ابن الحلال
جمالات :هيجي متستعجليش
ناهد : لا مش مستعجلة نحل مشكلة القمر دة وبعدين كل حاجة تتحل
وفي عز كلامهم الباب خبط
ناهد : اكيد المفعوصة الصغيرة هقوم افتحلها وانتي قومي خديلك شور وبكرة هلقيلك الحل
قامت ناهد فتحت الباب وامها دخلت علي الحمام وصحوا والدهم وحضروا الغذاء ولقوا الباب بيخبط وهما قاعدين بياكلو هوا مين الي حماته بتحبة دة
قامت ناهد تفتح الباب لقت مفجأة قدامها واتسمرت مكانها
انت ايه الي جابك هنا ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
سعيد :; مين يا ناهد
ناهد : متكلمش علي الاجازة خالص وسببها وكدة وهفهمك بعدين ... استاذ سامح يابابا مدير المصنع
سعيد قام من ع الاكل اتفضل يا باشا نورتني و**** حماتك بتحبك
سامح :ياريت تحبني يا عمي شايفة المقابلة ازاي مش زي ناس لمضة
طيب اتفصل معلش اسفة متوقعتش الزيارة ونسيت افرش الارض رملة
سعيد : عيب كدة وبطلي لماضة
سامح :متقلقش متعود علي كدة
سعيد : ماشي استحمل انت
سامح : وبعدين انتي ايه جابك هنا عند عمي سعيد
ناهد : انا هنا انت اي الي جابك اصلا وعرفت البيت منين
سعيد :عيب كدة وخشي جوة
سامح :لا عادي ي عم سعيد انا معرفش ان هيا بنتك و**** انا والدي بعتني لحضرتك
سعيد : والدك مين يا بني
سامح : والدي الحج مصطفي سعيد يا عمي سعيد
سعيد : تعال بالحضن يا غالي يابن الغالي
ناهد : طب ودة من ايه بقي
سعيد :; سيبك منها يا سامح يابني وتعالي ناكل لقمة والاكل محطوط اهو يعني حماتك بتحبك فعلا
سامح :بس ع ال@ بنتها ترضي عني يا عمي بس فعلا انا واكل قبل منزل نشرب الشاي سوا علشان لسة عندي كام مشوار كدة
سعيد :; علي كدة تعرف عمك سعد
سامح : عمي سعد ايوة اعرفة علي طول عندنا
ناهد : متفهمونا بقي ايه الحكاية
سعيد : تعالي يام ناهد
جمالات : ايوة يا سعيد
سعيد : فاكرة عمك سعيد ال كان جارنا زمان في الحارة
جمالات : ايوة فاكراها الل @ يرحمة
سعيد : دة بقي يبقي ابن مصطفي ابنه
جمالات : ازيك يا استاذ سامح
سامح : استاذ اي بقي ي طنط خلينا سامح بس وخلي البساط احمدي
جمالات : اصيل وابن اصل دي امك حبيبتي متربين سوا
سامح : طب بالمناسبة دي علشان مستعجل بس بابا بيقولك هات الجماعة وتعالي يوم الاربع عندنا حفلة عائلية كدة للغالين بس شرفنا انت والجماعه وبابا مأكد عليا انك لازم تحضر
سعيد :ماشي هشوف الظروف واجي
سامح : لا مفيش ظروف انت لازم تحضر وانتي يا ناهد خدي اسبوع اجازة ومرتبك شغال متقلقيش
سعيد ; ربن# يكرمك يابني خلاص بلغة تحياتي ويوم الاربع هنكون عندك
سامح : طيب خد العنوان اهو
سعيد : انت كدة بتشتمني العنوان عمري منساة بس الظروف بتحكم
سامح : اصيل يا عمي سعيد أستاذن انا بقي
سعيد : طب والشاي
سامح : معلش الايام جاية كتير سلام عليكم
سعيد : وعليكم السلام
كملوا اكلهم وقعدوا شوية لحد مالساعة جت 8 بالليل قامت ناهد وقالت ليهم انا هقوم اخد دش واريح شوية
سعيد: يسهلوا بقي اسبوع اجازة دة ابوكي معملهاش
جمالات : مستكتر علي البنت ترتاح
سعيد :عيب انا بهزر مش هخلص من لماضتكم دي ابدا
قامت ناهد وحضرت هدومها ودخلت ع الحمام وقلعت الهدوم ووقفت قدام المرايا وبصت اجسمها لقيت نفسها مهملة جدا قررت انها تتخلص من كل البلاوي الي علي جسمها ونضفت نفسها وكلوا تمام واستحمت ودخلت قعدت ع السرير
_________________ ناهد :بجد يا سامح الي انت بتقولة دة
سامح : بجد انا بحبك ورايدك من زمان من قبل معرف اننا قرايب وانتي ايه بقا يا نانا
ناهد : بصراحه مش عارفة علشان مضحكش عليك بس فعلا انا هفكر
سامح :طيب ممكن تسمحيلي بطلب بسيط
ناهد : طلب اي .!
سامح : ممكن تيجي في حضني لثانية بس
ناهد :انت بتقول ايه وازاي تطلب حاجة زي كدة
سامح : انا بطلب الطلب مرة واحدة بس هكررة تاني انا محتاج اكون في حضنك لثانية
ناهد فردت ايديها راح سامح شددها ووخدها في حضنه هو انا بحبك من زمان بحبك من قبل مشوفك بحبك وبعشقك وانتي مش حاسة بيا ردت عليه وقالتلة انا بفكر ولسة عندي وعد
سامح :طيب بصي في عنايا كدة
ناهد :لية
سامح : بصي بس من غير لية دي
;بصت ناهد في عنية محستش بنفسها الا بشفايفها مع شفايفة بيتخانقوا وغابت لي بوسة جميلة جدا حست في لحظة انها كانت محتجاها من زمان اوي وسامح نزل ايدية علي ظهرها يحسس علية وكل دة وهيا مش حاسة بنفسها وسايبة نفسها خالص لحد مساب شفايفها وجة عند ودنها ورجع الطرحة لورا شوية كدة وقالها بحبك وعضها من ودنها عضة رومانسية خفيفة كدة راحت اترمت في حضنة اكتر وانا كمأاااااان بحبك.
سامح : انتي قولتي ايه
ناهد : قولت بحبااااك
سامح قعد ع كرسي وناهد واقفة قدامة قالها انا مش مصدق وداني ولا عنايا حاسس اني بحلم
ناهد : لا مبتحلمش انت في حقيقة
سامح شدها علية وقعدا علي حجرة وخلاها تنام علي كتفة وبعد شوية حست ناهد بحاجة متصلبة تحت طيزها عرفت ان دة زبة وهاج عليها قررت انها تبتدي في الخطة وتجرب مع سامح الاول من غير ميلمسها ويشوف الي تسمحلة بيه هيا وبس وفضلت تتحرك حركات خفيفة كدة ع رجلة وبصت في عنية وغابوا الاتنين في بوسة جظيلة جدا راح سامح رافع العباية بتاعت ناهد مبقاش خلاص قادر يقاوم حركاتها وفك سوست البنطلون بتاعه وطلع زبة وسابة وحست ناهد ان زبة ازداد صلابة بس مكنتش عارفة ان سامح طلعة مددت ايديها تنزل العباية مسكت زبة بايديها وقتها اترجفت وجسمها اتكهرب
سامح :اية مالك
ناهد : ولا حاجة مفيش
سامح : تعبتيتي اوي يا نانا
ناهد : تعبتك ازاي يعني
سامح اخد ايديها وحطها علي زبة تاني وقالها شوفتي تعبتيني ازاي
ناهد :; بكرة اريحك لما نتجوز
سامح : لسة هستني لما نتجوز
كل دة ولسة حاطط ايديها علي زبة
ناهد : قصدك ايه
سامح : ولا حاجة عجبك
ناهد : ايه الي عاجبني بالظبط
سامح : الي مسكاة في ايديك دة
ناهد : سحبت ايديها بسرعه الغبي فوقها >
سامح : طلب اخير
ناهد : خير طلباتك كترت
سامح :; انا خلاص هنفجر ممكن تساعديني
ناهد :اساعدك ازاي وهتنفجر لية
سامح : شاور ع زبة وقالها امسكيه شوية وحركي ايدك علية >
ناهد : حاضر
نزلت ناهد علي ركبتها وبصت لسامح وقالت انا مش عارفة ازاي سايبة نفسي ليكي كدة وحطط ايديها ع زبة وقالت بتاعك شكلة حلو وكببر
سامح : اسمه بتاعي بردو
ناهد :اومال اسمه ايه
سامح :اسمه زبك او زوبرك
ناهد ; لا بتاعك احسن
قربت من بتاعه وحطت لسانها علية تتذزق طعمه لقته حلو مش بطال وباستة كام بوسة كدة >
سامح :; هو احلي ولا المصاصة
ناهد : المصاصة جميلة
سامح : طيب جربي مصاصتك الجديدة
ناهد : ازاي
سامح : حطية في بوقك زي المصاصة كدة وقوليلي رايك فية
ناهد : سامح احنا كدة داخلين في سكة منعرفش اخرتها ايه
سامح :معاكي يا نانا اخش النار لو جنتي فيها جربي يلا وانا هنزل بسرعه
ناهد :طيب قبل متنزل عرفني
سامح : ماشي
ناهد قربت من زبرة وعطتة بوسة كمان وحطت شفايفها ع راسة ودخلتة جوة بوقها بشويش وفضلت تمص فية وتلحس بلسانها وسامح مغمض عينة ومستمع وهيا فرحانه من طعم زبة لقيتة جميل جدا ابتدت تزيد في المص بقت تمص جامد وبسرعة وسامح يقولها حلو اوي مص مصي يا لبوة وناهد تمص اكتر قرر الشتيمة كذا مرة وعرف ان ناهد بتهيج اكتر وتمص احلي بسبب الشتيمة خلاص يا نانا هجيب اهو بسرعة يا شرموطة وقبل ميجيب بلحظات فجأة الباب أتفتح عليهم ياتري مين دخل عليهم دة ال هنعرفة في الحلقة الجاية باااااااي رايكم يهمني
الجزء الرابع
أيها المجهول ماذا تخبئ لنا غدآ لا أعلم الذي سوف أفعلة هو صواب ام خطأ والي اي طريق سوف اذهب لا اعلم كل هذا ولكنني أمتلك اليقين والخطوات الصحيحة
لابد من ذلك المقدمة البسيطة
وفجأة وبدون اي حسبان الباب اتفتح مرة واحدة
سماح : ناهد ناهد في ايه
ناهد فاقت بتحاول تفهم وتستوعب ال حصل : مفيش حاجة انتي الي في ايه
سماح : لا مفيش كنت معدية من جنب الباب سمعتك بتقولي اه والبراحة خوفت
عليكي وفتحت الباب لقيتك نايمة وبتحلمي يا تري ايه الحلم الشقي دة
ناهد : لا مفيش حاجة هو انا قولت ايه
سماح : كلام مش واضح اوي دخلوا حلو اوي واه اه يلا يا سامح
ناهد : يفضحتي بس اسكتي حد سمع غيرك يابت
سماح : لا متقلقيش لو حد سمع كانت هتبقي ليلة سودة عليكي رب// ستر
ناهد : طيب. كويس وبعدين دة كان مجرد حلم وعادي
سماح : هههههه حلم جميل شكلة خلاكي تعمليها ع نفسك
ناهد : مسكت المخدة ورمتها ع سماح بس يا رخمه اسكتي
سماح : لا انا عايزة اعرف انتي كنتي بتحلمي بسامح لية
ناهد : بجد مش عارفة
سماح : لا انا عايزة افهم هو ايه الي يدخلوا وحلو اوي يا سامح دة
ناهد : لما تكبري هتفهمي لوحدك ويلا سبيني دلوقتي اكمل نومي علشان اصحي بدري
سماح : تصحي بدري وراكي ايه انتي اجازة من الشغل
ناهد : وانتي مالك يا لمضة عندي مشوار مع واحدة صاحبتي انتي شيلتي النقاب فين
سماح : تحت المرتبة
ناهد : طيب اعملي كوبايتين شاي كدة وتعالي عايزاكي في موضوع مهم
سماح : موضوع ايه دة
ناهد : هتعرفي بس يلا بسرعه عقبال مكوي النقاب كدة هو بابا وماما ناموا
سماح : لا صاحيين بس قافلين الباب عليهم
ناهد : خليهم يتبسطوا شوية
سماح : عقبالنا يار## هههههه
ناهد : كان زمانك عملتي الشاي وبنشربة
سماح : ماشي هعملة بسرعة
ناهد طلعت النقاب وحضرت المكوا وبتفكر وخايفة من الطريق الي ناوية تمشي فية وخايفة اكتر ع اختها بس فنفس الوقت هتكون سرها ولازم اخد حقي وحقها
سماح : الشاي جاهز يلا احكيلي في ايه
ناهد : الكلام ال هيتقال من النهاردة هيبقي سر بينا ومفيش تالت يعرفه
سماح : انتي كدة هتقلقيني عرفيني في اي
ناهد : فاكرة الشباب اياهم بتوع الاتوبيس
سماح : ولية السيرة الوسحة دي دلوقتي
ناهد : افهمي بس هما عملوا معايا قبل ميعملوا معاكي وانا لازم انتقم منهم ليا وليكي
سماح : طيب انا موافقة ناوية تعملي ايه انا معاكي فكل خطوة
ناهد : انتي اه معايا بس مش دلوقتي لازم اخد اول خطوة بنفسي وهعرف اعمل ايه وابلغك بالتفصيل بس اوعديني ان محدش يعرف بكدة
سماح : اوعدك بس هتخرجي بالنقاب ازاي ولية هو
ناهد : علشان محدش يعرفني خالص
سماح وانتي فاكرة انهم هيفتكروكي
ناهد : الاحتياط واجب ولازم اعمل حساب لكل خطوة ويلا بقي الساعه داخلة ع 12 الحق انام شوية علشان اكون مركزة
سماح : طيب متعمليش حاجة تضيعي فيها نفسك
ناهد : لا متخافيش تصبحي ع خير
سماح : وانتي من اهله
_@_@_@_@_@.@._@
صبح الصباح والديك اذن كوكوكوكو كوكوكوكوكوكوكو صحيت ناهد من النوم ودخلت تاخد دش حلو كدة يفوقها اكتر وحضرت شنطتها ولبست هدومها واخدت العباية السمرا والنقاب ف كيسة معاها في الشنطة وبعد مخلصت لقيت امها بتنادي عليها
جمالات : ايه مصحيكي بدري كدة علي فين العزم
ناهد : واحدة صاحبتي رايحة تقدم في المصنع ال بشتغل فيه وطلبتني اروح معاها علشان ليا معزة هناك اتحرجت اقولها لا وخصوصا لما بطلب منها حاجة مش بتتاخر عليا
جمالات : طيب خالي بالك مم نفسك متتاخريش عليا اقعدي افطري بقي معايا انا وابوكي قبل ميروح شغلة
ناهد : لا افطروا انتو بالهنا والشفا عايزة الحق الاتوبيس
جمالات : ماشي يا نانا تروحي وترجعي بالسلامه
ناهد : ايوة كدة يا ست الكل انا محتاجة دعواتك اوي
جمالات : بس كدة حاضر هدعيلك اكتر منا بدعيلك
ناهد : حبيبتي يا جوجو يلا سلام
وخرجت ناهد وخايفة من ال هيحصل وقالت لنفسها علشان اخد حقي منهم لازم اكون زيهم واكتر منهم واخليهم هما ال يركعوا تحت رجلي
الجزء الرابع لية بقية ماذلت بكتبها مش هطول عليكم بها سامحوني ع قصر الحلقة بس لية هتفهموها ف الاحداث الجية علشان الامور متتخلطش ببعضها اتمني انها تنال اعجابكم ..
تكملة الحلقة الرابعه .
ع لسان ناهد
(مش عارفة ايه ال هيحصل بس لازم ابتدي صح وأفدم تنازلات محدودة كل واحد ع اد حجمة مفيش حاجة عندي اسمها الكل سواسية لاكن ف حاجة اسمها يا قاتل يا مقتول ومش هسمح لنفسي اكون القاتل او المقتول صعبة عليا شوية بس كل حاجة بتعدي مفيش حاجة بتفضل ع حالها بس ياتري مين هيساعدني مين هيقف جانبي ويفهمني مين ومين ومين يوووووووة بقي انا زهقت مش لازم ادخل حد ف حاجة مش لازم حد يعرف نقطة ضعفي .... )
****************
خرجت من البيت وقولت اروح لواحدة من صحباتي الي اعرفهم من تحت لتحت كدة ليهم ف السكة الشمال اهو منهم استفيد واتعلم بس بردو مش هوضح كل حاجة ليها وقت مفيش قدامي غير صاحبتي خلود
( خلود دي حكاية لوحدها من وهيا في 3 اعدادي مقضياها مع كل واد شوية لحد متجوزت بس جسمها حلو زي الممثلة نرمين الفقي كدة بالظبط بس قمحاوية زيادة شوية )
كنت عارفة ان جوزها مسافر ومفيش حد عندها اروح بقي البس واظبط نفسي عندها اول موصلت عندها خبط ع الباب بيتها ف الشارع الي ورانا
خلود : ميييييييين بيخبط ع الصبح كدة
ناهد : ااااااناااا
خلود : اوعي تكوني ال ف بالي
ناهد : جايز هفضل واقفة كدة كتير
خلود : يااااة عاش من شافك يا قليلة الاصل
ناهد : الدنيا تلاهي والشغل واخد وقتي مصدقت اني اخت اجازة اسبوع كدة فقولت اطل ع حبايبي
خلود : ع الصبح كدة دماغك جزمة لسة زي م انتي
ناهد : انا جاية عايزاكي في حاجة وهمشي ع طول وهاجي اسهر معاكي بعد المغرب
خلود : خير ياختي تشرفي وتنوري
ناهد : انا اتعرفت ع شاب معايا ف الشغل وطلب مني اقابلة برة الشغل ف انا وافقت واشتريت نقاب علشان محدش يشوفني وانا معاة
خلود: يسهلوا يا عم
ناهد : اوعي دماغك الوسخة دي توديكي لبعيد
خلود : لا متقلفيش انا داخلة اكمل نومي لما تخلصي ابقي اقفلي الباب وراكي
ناهد: خلاص اوعي تنسي جيالك بالليل في كلام بينا كتيررر لسة
خلود دخلت اوضة نونمها وقفلت الباب وراها بصراحة انا اديقت بسبب الحركة دي اوي يرحم ايام زمان كانت بتبقي قاعدة معايا عريانه يمكن تكون اتلمت يلا ادخل الحمام واخرج الحق الاتوبيس ...
وانا داخلة الحمام حسيت بهمس ونمس في اوضة نومها قولت يمكن تكون بتكلم حد ف الفون بس حسين ان في حد معاها في الاوضة قولت يبقي لسة زي ماهيا بس ع سرير جوزها كدة فرصة حلوة اما اعلم عليها علشان لو حكتلها يبقي واحدة عندك وواحدة عندي روحت مخبطة ع اوضة نومها
خلود : عايزة حاجة يا ناهد
ناهد : لا وطوا صوتكو شوية لحد تاني يسمع
وروحت اخت نفسي ومشيت ع طول حتي معطتش لنفسي فرصة اسمع ردها بس وانا خارجة لقيت جزمة رجالي لونها بني قولت في عقل بالي يبقي انا كدة صح خرجت من عندها ومشيت علشان الحق الاتوبيس وانا بمد كنت هتكعبل من العباية الطويلة لزوم النقاب كدة لقيت حد مسك ايدي حاسبي لتقعي با مدام ببصلة علشان اشكرة لقيته سامح روحت واخدة بعضي وماشية من غير شكر ولا سلام هو دة وقته مديت شوية ودخلت الأتوبيس معظم ال موجودين حريم ونفس ال4 شباب موجودين بس ف واحد زايد معاهم وشكلة مش غريب حاسة اني شوفتة قبل كدة بس مش عارفة فين بالظبط المهم يعني كالمعتاد واقفة بينهم ست ف حدود ال40 كدة وشغالين فيها من فوق من تحت من قدام من ورا ولسة هقوم اتكلم وادخل حسيت ان الست سايبة نفسها ع الاخر والاحساس دة متحسهوش الا الستات بيحسوا ببعضهم بصراحة الموقف غظني اوي وكنت مخنوق وعلي اخري وف. شدة خنقتي لقيت كسي بياكلني من المنظر حسيت اني ف اول طريق الشرمطة كنت ساندة ع كرسي لقيت شابين قاعدين جمب بعض ال جنب الشباك قالي تعالي يا مدام اقعدي انا نازل قريب قولتلة الف شكر يابني هههه بقعد مقعت كان قدامي واحد وواحدة قاعدين جمب بعض بقول للشاب ال جتب البنت تعالي مكاني انتوا رجالة اقعدوا جنب بعض رد وقالي الحساب ع مين قولتلة حساب ايه لقيت البنت غمزتلي من تحت لتحت قالي مهي القعدة هنا مش ببلاش لازم ندوق شوية حلاوياات ومرة واحدة لقيت حط ايدة ع رجلي
ناهد : لو سمحت ميصحش كدة
البنت : غمزتلي وضربتني ضربة خفيفة برجليها
الشاب : الكل ماشي هنا تمام
ناهد : انا هطلع ع القسم وهما يعرفوا شغلهم معاك
لقيت الشاب مرة واحدة حط ايدة ع رجل البنت وقالي الكل ماشي هنا بالحب نحب شوية ونهيص اخلصي ولقيت ال جنبي حط ايدة ع كتافي وقرب مني وقالي متبهدليش نفسك متعي نفسي البولس مش هيعمل معاهم حاجة دول ايديهم طايلة ومعروفين فكرة مع نفسي شويةثواني خفيفة لقيت نفسي بحط ايدي ع زب الشاب ال جنبي من فوق البنطلون لقيتة ناشف متحجر حسيت بكهربا ف جسمي وهو حس بيها وقالي عجبك مقدرتش ارد كل ال عملتة مسكت فية جامد والبنت ال قدامي لقيتها قامت قعدت ع حجر الشاب عملة يفعص ف بزازها وهيا مغمضة عينيها وبتتنطط ع رجلة شكلها خبيرة درجة اولي ببص جنبي لقيت شابين تانين مداريين علينا واحدة فيهم غمزلي طلع واحد من ال4 شباب بتوع المرة ال فاتت راح قال للشاب ال جنبي تعالي هنا يا هيما اقف رجل اخوك تعبته وبيغمزلة قالة عنايا ليكي يا درش بعد مدرش قعد قالي ارفعي نقسك لحظة بعد مرفعت نفسة وقعدت تاني لقيت نفسي قعدت ع ايدية بقي عمال يحسس ع طيزي وقالي خفي قعدتك شوية علشان اعرف اتعامل خفيت القعدة شوية لقيتةلف ايدة ع وسطي وبيطلع وحدة وحدة ع صدري بيضغط علية جامد وايدية التانية بتحسس ع طيزي بكل حنية ورومانسية بصراحة دوبني ابن الوسخة بحركاته راح قالي متحطي ايدك ع زبي بدون تردد بحط ايدي لقيت نفسي بمسك زبة ع طول معرفش طلعة امتي وازاي بقيت احسس علية والعب فية بصراحة كنت خايفة لان دي اول مرة ليا كنت بسمع من صحابي المتجوزين شوية لحد متجرا وقالي تعالي اقعدي ع حجري علشان هيما يرتاح من الواقفة معرفتش ارد علية قالي اخلصي قومت اقعدت ع رجلة ببص قدامي لقيت البنت التانية بتمص ف زب شاب وقاعدة ع رجل شاب شافتني وانا ببصلها راحت غمزتلي لقيت ايد بتمسك بزاي ببص لقيتة هيا ودرش عمال يحك زية فيا وانا قاعدة علية لقيت هيما مطلع زبة وبيغمزلي مردتش علية كان عايزني امصه راح درش قالة دي لسة بشوكها يا هيما خف عليها محستش بنفسي غير لما محطتي جت لقيت البنت بتمسح بوقها بمنديل روحت قولت خلاص انا نازلة هنا والبنت التانية قالت وانا كمان لقيت درش بيقولها ابقي اديها رقمي رديت علية بالموافقة حطيت ايدي ع زبة وروحنا نازلين انا والبنت بس واحنا بننزل معرفش مين عطاني بعبوص جامد اوي لدرجة اني كتت هنقع من شدتة ...... وبكدة الحلقة الرابعة خلصت وانتظروا احداث جديدة في الحلقة الخامسة ف الشخصيات هتكون كتير مش اوي يعني بس ف المعقول ومعلش انا بحب اختصر الجنس ف بداية القصص الطويلة حاسس ان كدة افضل دة راي رايكم يهمني وردكم بيشجعني اني اكمل .... وووووووو أيوة بقي الجيبة ضيقة
الجزء السادس
الوجوة الجديدة
دينا :سيدة الأتوبيس وهيا الوسيلة
في بعض الأحيان الأرادة وحدها لا تكفي بدون عزيمة وإصرار ع الشئ
هناك بعض الأسئلة التي تدور ف عقلي
1 - من المسيطر الشهوة ام العقل
2- ما هي المواد الفعالة التي لا تغيب الوعي
3- كيف اقضي ع ضميري حتي اصبح بلا ضمير
تللك الاسئلة تراودني ف كل خطوة لا أعلم ماذا أفعل
نزلت من الاتوبيس انا والبنت ال كانت قدامي من شدة البعبوص ال اكلتة كنت هقع لولا هيا ال لحقتني لقيت البنت بتقولي اول مرة ليكي ولا اي
قولتلها اول مرة ع ايه قالتلي ع ال حصل دة قولتلها دي تاني مرة بصراحه اتا قرفت وهيا الوسيلة الوحيدة الي هتوصلني لشغلي وبعدين صحيح اسمك ايه قالت انا دينا وانتي قولتلهت ناهد عاشت الاسامي يا دينا
دينا : يخليكي ليا انتي رايحة ع فين كدة
ناهد : انا نازلة اتمشي شوية في البلد عندي اجازة من الشغل وزهقت من قعدة البيت وانتي رايحه فين
دينا : انا بيتي هنا ورا المصنع
ناهد : بجد دة انا شغالة ف المصنع
دينا : ع كدة بقي هنبقي صحاب
ناهد : حبيبتي دي حاجة تفرحني
دينا : طالما بقي مش وراكي حاجة تعالي نشرب عصير سوا عندي في البيت
ناهد : معلش مش هينفع
دينا : متقلقييش انا عايشة لوحدي جوزي متوفي من 4 سنين وابني في الجيش
ناهد : مش هيبقي فيها احراج
دينا : لا ولا احراج ولا حاجة ولا شكلك خايفة مني بسبب ال حصل
ناهد : اخاف من اي انتي معزورة وفنفس الوقت لو فتحتي بوقك هيبهدلوكي
دينا : يبقي انتي كدة لسه متعرفيش حاجة تعالي نكمل كلمنا ف البيت احسن
ناهد : ماشي
وصلنا البيت واول مدخلنا فرجتني ع شقتها كانت دور ارضي مكون من اربع غرف وصالة ومطبخ وحمام بيت واسع يعني من دورين بصراحة البيت عجبني اوي كان بتاع جوزها الل@ يرحمه وبعدين قالتلي خدي راحتك كانك في بيتك بالظبط متقلقيش محدش بيجيلي وانا معرفش حد هنا وجيراني ماليش خلطة بيهم اد كدة انا في حالي وهما ف حالهم واديكي شايفة هنا البيوت بعيدة عن بعضها اد ايه المهم يعني هدخل اغير هدومي واعمل العصير واجيلك قولتلها ماشي دخلت تغير بيني وبين نفسي كدة قولت هو ايه ال انا بعملة دة ازاي ادخل بيت واحدة معرفهاش الا من ساعه بس وقطعت تفكيري
دينا : هتفضلي لابسة كدة النقاب هو في رجالة هنا يا بنتي
ناهد : معلش نسيت لسة اول يوم ليا بالنقاب متعودش علية
دينا : اقلعي يا شيخة احنا ستات زي بعض
وقلعت النقاب واول مشافتتي
دينا : يخربيتك وانا مفكراكي كبيرة هههههه
ناهد : ههههههههههههه مش كبيري اوي يعني
دينا : طب تديني انتي كمان سنه
ناهد : حوالي 40 او حاجة و40 ف الرينج دة
دينا : لية هو باين اني عجوزة ولا ايه
ناهد : لا مقصدش حاجة
دينا : انا 38 سنه ياستي وانتي حوالي حاجة وعشرين كدة
ناهد : فعلا صح المهم اتتي ايه حكايتك مع ال اسمة درش دة
دينا : مصطفي دة ال حميني في اي مكان ف البلد واد جدع كدة
ناهد : جدع بردوا
دينا : اه مستغربة لية
ناهد : ولا حاجة ال عملة النهاردة هو وصاحبة ميخلهمش جدعان خالص
دينا : انتي متجوزة ولا لسة
ناهد : لا لسة متجوزتش وع فكرة دول حيوانات انا لولا خوفت ع نفسي يعملوا فيا حاجة كان زماني فضحتهم
دينا : بطلي عبط اديكي شوفتي الكل بيلزق فبعضة وكلة ع الهدوم
ناهد : بس انتي شكلك محترفة
دينا : مانا واخدة بالي انك متابعه
ناهد : اقولك ع حاجة
دينا : قولي
ناهد : بس وحياة اغلي حاجة عندك يكون كلامي معاكي بيني وبينك بس علشان بجد ارتحت ليكي
دينا : اوعدك ياستي انطقي بقي
ناهد : بصي يا دينا انا بصراحة راكبة الاتوبيس دة بالذات علشان عايزة انتقم ليا ولأختي الصغيرة
دينا : تنتقمي من مين يا عبيطة انتي دول يموتوكي ومحدش يعرف عنك حاجة انا كنت زيك كدا في الاول بس شهوتي غلبتني من ال بشوفة
ناهد : تقصدي اي.
دينا : مقصدش حاجة انا اتعمل فيا قبل كدة واتكلمت وزعقت وعليت صوتي بهدلوني وقطعولي هدومي لولا مصطفي حاش عني رغم ان هما صحاب ومكنش يعرفني من وقتها وانا استرجلتة وحاولت كتير انتقم لدرجة اني اخت سكيني معايا فا لشنطة بس مكنش عندي جرأة
ناهد : طب لو وقفنا جنب بعض ومنعاهم نهائي
دينا : مش هنعرف
ناهد : لا هنعرف بس عايزة خطة كويسة
دينا : ياريت يا ناهد يس انا خايفة وفنفس الوقت محتاجة ال هما بيعملوة فبا
ناهد : طب متجوزي
دينا : اتجوز ازاي وانا ابني بقي راجل وشحط اطول مني
ناهد : عادي يا دينا دة حقك في الدنيا
دينا : قفلي ع موضوع الجواز دة دلوقتي هو انتي هترجعي الشغل امتي.
ناهد : لسة يوم السبت المهم انتي معايا ونقف جنب بعض ولا اي
دينا : انا معاكي بس خايفة
ناهد : انا ال اخاف اكتر منك انا لسة بنت بنوت واي حاجة غلط ممكن تضيعني
دينا : انتب شكلك مصممة بقي
ناهد : ايوة
دينا : انتي مش خايفة اني اروح اقولهم الكلام دة
ناهد : طبعا خايفة بس بيكي او من غيرك هعمل ال ف دماغي حتي لو فقدت اعز ما املك
دينا : انتي بيعاها بقي
ناهد : اه معايا ولا هتروحي تقوليلهم
دينا : طيب اديني فرصة افكر
ناهد : طيب معاكي 4. ايام لحد السبت هجبلك بعد الشغل تردي بموافقتك او لا
دينا : ماشي تمام
ناهد : انا هقوم امشي بقي علشان متاخرش
دينا : خليكي قاعدة معايا بدل مانا قاعدة لوحدي كدة
ناهد : معلش بقي مرة تانية
دينا : طب متعرفيش عايزين حد معاكم ولا لا
ناهد : ليكي
دينا: ايوة
ناهد : حاضر هرد عليكي السبت ماشي
دينا: طب خدي رقمي الارضي اهو وادي رقم درش
ناهد : تمام كدة علشان هحتاجة
دينا : ماشي ي ستي نورتيني الشوية دول
ناهد : يخليكي ليا البيت منور بصحابة
خرجت من عند بيت دينا وبصراحة لقيت نفسي خوفت مرة واحدة حسيت انها هتروح تقلهم بس بيني وبين نفسي بقول عادي مهو محدش هيعرفني بالنقاب او من غيرة يعني هعرف اتصرف وبقا معايا كدة رقم اول واحد فيهم بس للاسف مكنش لسة معايا فون ف لحسن الحظ لقيت سامح بيركب العربية بتاعته
ناهد : سايب الشغل ورايح فين كدة
سامح : الصوت دة مش غريب عليا انتي ناهد صح
ناهد : ايوة
سامح : بتعملي اي هنا ورايحة فين وايه ال انتي لابساة دة
ناهد ؛ كتت عند واحدة صاحبتي ورا المصنع نا وعطتني النقاب والعباية هدية هيا ملتزمة شوية ونفسها اكون زيها
سامح : اقلعي البتاع دة كدة هنتمع اني اشوف القمر دة ولا اي
ناهد : انت رايح ع فين كدة
سامح : انا كنت جي عندكم البيت لسببين
ناهد : اي هما
سامح : االاول علشان اكد عليكم يوم الاربع بابا موصيني
ناهد : طب والتاني
سامح : خليها مفجأة كدة
ناهد : سامح انجز انت عارفواني مش بحب المفجات
سامح : هوصلك ولا تستني الاتوبيس
ناهد : تصدق انت رخم
سامح : حسابك ف البيت لما نوصل هو عمي سعيد هناك
ناهد : انا سيباة هناك مش عارفة هيكون هناك ولا ف الورشة
سامح : ورشة اي هو مش شغال ف شركة
ناهد: اه بعد الظهر كدة المصاريف والعيشة بتزيد ف كتر خيرة يعني
سامح: رب/ يقوية ويصلح حالة كان المفروض ماسك المصنع مع الحج
ناهد : يلا كل شي قسمة ونصيب
ومشينا بالعربية وانا كنت قاعدة ورا مردتش اقعد قدام علشان عارفه انه غلس وهيرخم وبردو مخلتش من نظراتة من مراية العربية وكنت عاملة نفسي مش وخدة بالي علشان ميفكرش حاجة
سامح : فكرتي ولا لسة
ناهد : انا مش وعداك ان الرد هيجيلك اول مرجع الشغل
سامح : لسة هستنا كل دة
ناهد : اه ومالة لازم تدوخ شوية
سامح : ياشيخة حرام عليكي انا بقالي سنه ونص دايخ اكتر من كدة هقع من طولي
ناهد : مجتش من 4 ايام
سامح : حاضر اديني مستني لما نشوف اخرتها بس احب اقولك الف مبرووووك
ناهد : مبروك ع ايهة
سامح: مهيا دي المفجاة التانية
ناهد : متقول بقي وبطل رخامة
سامح : لما نوصل بقي
ناهد : طب بص قدامك بقي وخليك ف سكتك
سامح : اموت فيك وانت مدايق كدة
ناهد : مقولنا خليك ف طريقك يا عم الحج
ووصلنا الاول عدينا ع الورشة لقينا بابا روح علشان يتغدي راح سامح قال عطلاق حماتي بتحبني وهنتغدوا سوا بالعند فيكي يلا ووصلنا البيت .......
وبكدة خلص الجزء الاول من الحلقة الخامسة استنوني ف الجزء الثاني منها رايكم يهمني روددكم ع القصة بتشجعني اكمل .. وايووووووة بقي .. والجيبة ضيقة
الجزء 7
أولآ انا أسف ع التاخير لظروف العمل مكنتش ملاحق اعمل حاجة
الجزء الثاني من الحلقة الخامسة
اول موصلنا البيت
ناهد : هتستني ولا تطلع معايا
سامح : اطلعي ادي الجماعه خبر ونادي عليا
ناهد : ماشي
وطلعت الشقة وفتحت الباب بابا كان قاعد في الصالون وماما في المطبخ
سعيد : ايه يابنتي التأخير دة كلة
ناهد : بعدين نتكلم سامح واقف تحت
سعيد : طيب دخلية عقبال مالبس
ناهد : تعالي يا سامح اطلع بابا فوق
سامح : ماشي يا ناهد
سعيد : اتفضل يابني
سامح : الل$ يخليك ياعمي سعيد معلش أنا جايلك من غير ميعاد
سعيد : لايبني انت تيجي في اي وقت البيت بيتك
سامح : ربن# يخليك يا عم سعيد
ناهد : طيب انا هدخل اساعد ماما علشان سامح هيتغدا معانا
سامح : انا بهزر يابنتي انتي مصدقتي
سعيد : عليا الطلاق مانت ماشي غير لما تتغدي معانا .. ويلا يا ناهد انجزي انتي وامك انا سايب المحل
;وحطينا الاكل وقعدنا كلنا سوا وسامح منزلش عيني من عليا وماما اخدت بالها وانا كنت قعدة قدامه روحت دوست علي رجلية علشان يبطل وخلصنا اكل ودخلت عملت الشاي وجبته
ناهد : ايه هيا المفجأة يا سامح انجز شوقتني
سعيد : مفجأة ايه يا سامح خير يابني
سامح : خير يا عمي سعيد متقلقش( وغمز لبابا في دراعه وقالة بصوت واطي) انا ممكن اتكلم معاك لوحدنا بعد ازنك
سعيد :يام ناهد ادخلوا انتوا شوفوا وراكوا ايه عايز سامح في موضوع كدة .
جمالات : حاضر يا خويا
وقومنا وانا كنت متغاظة جدآ من سامح وكنت عايزة امسكه أخنقة
سعيد : خير يابني في ايه انت كدة قلقتني
سامح : لا خير بس مكنتش عايز ناهد تسمع حاجة
سعيد : شكلها عملت نصيبة خير يابني
سامح : ياعمي خير انا اتكلمت مع والدي في اني أطلب منك أيد ناهد بنتك وقالي أقولك الأول توافق ولا لا
سعيد : بصراحه انت فاجئتني بالموضوع ده بص يابني انتوا فين واحنا فين احنا ناس عايشين ع ادنا
سامح : عيب ياعمي احنا واحد الحج لو عرف كلامك دة هيزعل جدآ
سعيد : يابني العين متعلاش علي الحاجب وافرض وافقنا مش هقدر أجهز لبنتي الجهاز الي يناسب مستواكم
سامح : ومين قال اني عايزها بجهاز لا انا عايزها بالهدوم الي عليها فكر كدة ياعمي ورد عليا علشان أجيب الحج وأجي
سعيد : حاضر **** يقدم الي فيه الخير طب وناهد عارفه خاجة
سامح : لا ياعمي متعرفش انا جي ليه أصلآ ممكن تنادي عليها علشان أقولها علي المفجأة
سعيد : تعالي ياناهد
ناهد : ايه بقي المفجأة يا سامح
سامح : هو انتي مش خريجة كلية تجارة
ناهد : ايوة لية
سامح : طب ليه لما قدمتي في المصنع مقدمتيش بشهادتك
ناهد : ياسلام اخلص واقول انت عايز ايه
سعيد : عيب يابنتي كدة
سامح : سيبها علي راحتها انت مبتشوفها عاملة ازاي في المصنع مكهربة العمال
ناهد : هيا دي المفجأة جي تشكي
سامح : لا انتي من يوم السبت تيجي وانتي لابسة هدوم شيك كدة علشان تستلمي مكانك الجديد <br>
ناهد : ايه هترفدوني
سامح : لا يالمضة هتقعدي علي مكتب وتمسكي حسابات المصنع كله
ناهد : طب وعمي سعد
سامح : ملكيش أنتي دعوة بيه انا كنت عايز رقم تليفونك هحتاجة في العقد الجديد
ناهد : لما اجيب تليفون هبقي اديهولك
سامح : طيب ياعمي هستأذن انا بقي وبكرة العصر هعدي عليكم علشان الحفلة
سعيد : طيب استنا انا هنزل معاك
ونزلوا سامح وبابا والي كنت خايفة منه حصل
جمالات : الواد مكنش منزل عينه من عليكي
ناهد : نعم واد مين يا جوجو
جمالات : انتي هتستعبطيني ولا اي انا قاعدة وشايفة هو في حاجة بينكم
ناهد : يا جوجو لو في حاجة كنتي عرفتي انا مش بخبي عليكي حاجة وانتي عارفة بكدة كويس
جمالات : طيب يا نانا المهم انتي مالك الأيام دي مش مظبوطة لية
ناهد : مالي ياماما ما انا كويسة اهوه
جمالات : طيب بصي يابنتي انا هتكلم معاكي بصراحه علشان الي انتي فيه دة غلط هيضرك انتي
ناهد : في ايه انتي هتشكيكيني في نفسي مانا زي القدرة اهو
جمالات : بطلي لك كتير وخليني اكمل كلامي قبل سماح متيجي
ناهد : قولي انا سامعه اهو
جمالات : وانا بغسل بقالي فترة بلاقي الاندر بتاعك علية بقع كتير
ناهد : بقع ايه دي هتلاقي البريود ولا حاجة
جمالات : هو انا هبلة للدرجادي دي حاجة تانية وانتي فهماني كويس
ناهد : عمالة تقولي في الغاز وانا مش فاهمه حاجة يا جوجو
جمالات : بصي انا ستر وغطا عليكي انا امك يا هبلة بخاف عليكي اكتر من اي حد في الدنيا
ناهد : متتكلمي ياماما قلقتيني في ايه
جمالات : كسك دة مش لامم نفسة لية ( وبتشاور ع كسي وبتقرصني من جنبة)
ناهد : اه اه ايه الي انتي بتقولية دة اول مرة تقوليلي كدة
جمالات : انتي كبرتي وفهمتي متخافيش انا كنت في سنك كدة قوليلي بقي ايه السبب
ناهد : بصراحه ياماما كدة بحلم كتير اوي الايام دي
جماللات : هتكدبي من اولها
ناهد : هكدب ليه عليكي
جمالات : الي بشوفه دة مستحيل من الاحلام انتي حد بيلعب فيكي يابت
ناهد : بجد كدة ياماما انتي تعرفي عن بنتك كدة
جمالات : لا معرفش كدة لو اعرف كنت موتك تحت رجلي اتكلمي من غير لف ولا دوران
ناهد : بصراحه كدة انا عمر محد لمسني ولا عمرها هتحصل في حياتي غير في الحلال متقلقيش ياماما لو مش مصدقاني مستعدة أحلفلك علي مصحف
جمالات : قالوا للحرامي احلف قال جالي الفرج
ناهد : انتي بتتكلمي معايا كدة ليه ومتغيرة ليه كدة
جمالات : لا متحلفيش عايزاكي تقلعي هدومك كلها دلوقتي
ناهد : ماما في ايه
جمالات : اخلصي ياكسمك متخليشصوتي يعلي اقلعي هدومك
ناهد : لا مش قالعه بقي مدال كدة وانا هشوف بابا يتصرف لما يجي
جمالات : يكون احسن علشان يشوف بنفسه واعرفه اخلية يقتلك بايدة اخلصي يامتناكة اخلعي
ناهد : ( بصراحه انا خوفت اوي من ماما مش عارف مالها النهاردة كدة فيها ايه) حاضر هقلع بس اطلع برا انتي
جمالات : لا مش هطلع يا كسمك انا مستنية عايزة اشوف حاجة بعيني
ناهد : حاضر ياماما ( وقلعت هدومي معادا الاندر والبرا )
جمالات : وعايزة تحلفي يا شرموطة ايه الي علي الاندر دة
############# نكمل في الحلقة الجاية هتبقي كل يومين حلقة ارجو التثبيت من جديد
الحلقة السادسة
الجزء الأول بعنوان ( ذكريات مؤلمة )
عمري مكنت اتخيل ان هيجي يوم وماما تكلمني بالشكل دة وازاي اصلا قدرت تعمل كدة اكيد في سبب لكل دة نفسي اعرف ايه هو مينفعش اسيب ماما كدة ...
ف وقت سابق (جمالات)
هو ف اي البت ناهد مالها كل شوية تقلع الأندر ويكون مبلول انا لازم اعرف ف اي بالظبط
مينفعش اسيب البت كدة يخوفي ليكون حد بيلعب بيها او الواد سامح يكون بيعمل معانا حاجة
مينفعش اسكت كدة البت هتضيع مني ....
حوار مع وسواس الضمير
الوسواس : ههههههه البت هتطلع شرموطة ولا اي
جمالات : لا بنتي عمرها متبقي كدة
الوسواس : يابت الشرموطة م انتي طالعه لأمك والبت هتطلعلك أكيد
جمالات : ياوسخه مستحييييل
الوسواس : ههههههه احا انتي عايزة بنت اللبوة تطلع ايه دكتورة كسمك يابت
جمالات : ومين قالك يالبوة اني هسكت انا مش هسيب بنتي ضيع مني زي م انا ضيعت
الوسواس : قولوا للشرموطة توبي قالتلهم بعد مكسي اتفشخ
جمالات : الل& يخربيتك يا سعيد انت السبب في اللي بقيت فيه
الوسواس : ارمي خيبتك علية يالبوة م انتي لو مكنتش عايزة كدة كنتي اتسرفتي
جمالات : يووووووووة بقي غوري انتي دلوقتي لازم تقلبي عليا المواجع
الوسولس : لا مبقلبش لو كنت نسيتي اللي جرأ شوفي كسك ال اتهري
جمالات : يوووووة غوري خليني اشوف اعمل اي انا دلوقتي ....
وفي لحظة جمالات مر عليها شريط حياتها الي فاتت
وأفتكرت لما شافت امها بتتناك من راجل غريب ع سرير ابوها
ولما شافت خالها بينيك امها وجدها بينيك امها وخالها
وابوها بيتناك من خالها وجدها ومن امها حست انها وقعت في مستنقع كله وساخة وقله أدب
ومع مرور الوقت اتعرفت ع سعيد وحبوا بعض ومقعدوش كتير واتجوزا
وعاشوا ف سبات ونبات وخلفوا ناهد وسماح ومصدقت انها بعدت عن عيلتها الوسخه اساسآ وافتكرت سعيد لما ابتدي يتغير معاها بالتدريج
بدل مكان بيمارس معاها مرة في الاسبوع
بقت مرة في الشهر بقت مرة في السنه
بقت مفيش حاجة خالص لحد مكسها غني
(زوروني كل سنه مرة حرام تنسوني بالمرة ) وفي اليوم الموعود من3 سنين كدة قررت تلبس وتروح للسوق اللي في المدينه
وركبت الأتوبيس وكان زحمه ع الأخر خالص
ومرة واحدة لقت حاجة صلبة مغروزة في ظهرها بالراحه حسيت بيها سكينه او مطواة متعرفش ولقيت الي بيقولها هتنزلي معانا المحطة الجية من غير كلام ولسة هصوت لقيته حاطط ايدة وكاتم بوقي وواحد كان قدامي بيداري علينا وانا عنايا كلها مليانه دموع وبترجاه بعنايا بينغزني بالسلاح اكتر وجت المحطة ونزلنا ع الزراعي كدة بس في مصنع بعدينا بشوية 4دقايق مشي يعني واول منزلت قولتلهم
حرام عليكم انتوا عايزين مني اي واحد فيهم قال انا مصطفي ودة ابراهيم مش عايزين نخدوكي غصب عنك فتعالي برضاكي احسن ليكي
جمالات : حرام عليكم اتقوا **** انا ست غلبانه ومتجوزة وعندي عيال
ابراهيم : لو خايفه علي عيالك بصحيح تعالي معانا بدل ماقسم ليكي أموتهملك
مصطفي : لا ياهيما مش كدة هيا بتفهم كويس وهتيجي معانا من غير غلب
جمالات : خلوني امشي حرام عليكم
مصطفي : احا بقي انا مسكت هيما عنك بالعافية ياكسمك ( وراح مسكني وشدني من الطركه ) اسمعي الكلام يامرة ياشرموطة بدل مخلي هيما هوا اللي يكلمك
.. مقدرتش اتصرف لحد موقفوني عند بيت كدة وخبطوا عليه وطلعت واحدة فتحت الباب وعرفت بعدين ان اسمها دينا
هيما : ابنك هنا يا مرة
دينا: لا مش هنا معاكوا حاجة ولا ايه
مصطفي : اه يا دينا مصلحه حلوة اوي
دينا : ايه بالحب ولا غصب
هيما : متخلصي يا كسمك هنفضل واقفين نلك ع الباب ولا اي
دينا : يوووة متزوقش وانا منعتك تعالي ياختي اتفضلي
وبعد مدخلنا
دينا قالت تشربوا حاجة ولا مستعجلين راح مصطفي قام معلش بقا ياهيما المرادي سيب المزة دي عليا الاول اظبطهالك وادخلك
هيما : دلع كسمك دة هو الي هيجبنا ورا لما نشوف اخرتها
مصطفي خدني من ايدي ودخلني اودة النوم وقال
مصطفي : متخافيش هنبسط كلنا وبعدين تروحي سليمه
جمالات : انت شكلك محترم وابن ناس ناس يخليك **** سبني اروح
مصطفي : تحبي برداكي ولا غصب عنك
هيما : تحب اجي لكسمها
مصطفي : اي ادخلة
جمالات : سكته مش بترد
مصطقي : خلاص يا هيما عقلت تحبي تقلعي العباية بنفسك ولا اقلعهالك انا
جمالات : ............. ساكته مبتردش
مصطفي : و**** اطلع وادخلك ابراهيم
جمالات : خلاص الي انت شايفه
مصطفي : لا انا عايز برداكي انتي
جمالات : قامت وقلعت العباية وكان تحتيها قميص بيتي لونه احمر تحفه علي جسمها
مصطفي : بذمتك في حد يخبي الجمال دة ويغطية كدة
جمالات : علشان خاطر **** ارحمني
مصطفي : هيما .... ولسة مخلصش الكلمه
جمالات:خلاص انا قدامك اهو اعمل الي انت عايزه
هبما : ف حاجة يا درش
مصطفي : لا بديك تحية يا صاحبي
هيما : طب انجز بكسمك
مصطفي قرب جنبي وقعد ع السرير وحط ايدة ع كتفي وبقي يبصلي وايدة التانية ع صدري ومسكه قفشة مرة واحدة حلماتي وقفت واتسمرت
مصطفي : احا انتي هايجة طينه
جمالات : اصل اصل
مصطفي : شكل الخول مش مديكي حقك ولا اي
جمالات : تعرف تدخلة وتخلصني وراحت وقفت وقلعت العباية وقلعت الاندر الي كانت لابساة
مصطفي : يخربيت حلاوة كسممك ونزل ع كسي باسة اممممممممممواة وطلع ايدة ع صدري مسك بزازي كنت طلعتهم من البرا مش عارفة امتي عملت كدة وبصراحه كان مصطفي قنان ولقيت نفسي بقوله دخلووو بقي نيكيني بقي افشخني ارحمني انا هايجة موت هموت واتناك اه اه اه اه اه اه اه وروحت مسكت راسة بفخادي ودوست عليها علشان يزود الحس ف كسي بقي يلحس اكتر وانا كل ال عليا اه اه اه اه ابوس ايدك دخلة لحد منطق وقالي ادخل اي قولتلك دخل بتاعك قالي اسمه ايه يالبوة واول مسمعت الكلمة دي منه في الوضع دة لقيت نفسي بقوله دخل وبك في كسي نيكني بقي افشخ كسمي المتناكة راح مصطفي حط زبرة في كسي مرة واحدة ع اخره روحت مصوه وقولتله بالراحه يا مفتري نيكني بالراحه وهو ولا سائل وفيا عمال يرزع في كسي قعد ربع ساعه ينيك فيا من كتر هيجاني لفيت رجلي ع طيزي علشان ميطلعش زبة لحد مجة ينزل قالي انزل فين قولتلة هاتهم جواه وجابهم في كسي واترمي عليا لقيت نفسي بحسس ع شعر راسة وبقوله يخليك ليا معرفش عملت كدة ازاي وقالي لو عايزة تاني هكتبلك رقمي ونتقابل وانيكك تاني قولتلة بس بشرط
مصطفي : وكمان بتشرطي يالبوة
جمالات : خرجني من هنا متخليش حد تاني يلمسني وانا هوعدك اني هعملك كل ال انت عايزة
مصطفي : طب مانتي حلوة اهو وبتيجي
جمالات : و****ي اول مرة حد يلمسني فيها غير جوزي
مصطفي : واتبسطي
جمالات : انت صحيت فيا حجات كانت ميته من سنين جوايا
مصطفي : احا هو انتي مش بتقولي متجوزة
جمالات : هحكيلك كل حاجة بس خرجني من هنا واول مروح هكلمك
مصطفي : مع اني مبصدقش النسوان بس هنشوف
جمالات : هتخرجني ازاب
مصطفي : البسي يلا واطلعي معايا ملكيش دعوة
لبست وطلعت معاه لقيت هيما بيرزع في دينا في الصالة وهيا بتصوت
هيما : رايحين فين
مصطفي : هقولك بعدين
وخرج مصطفي وانا معاه وشكرته وقالي لا ياكسمك هستناكي تكلميني .............
والدموع نزلت من عنيها وهيا بتفتكر الي حصلها في ايامها وسنينها السودة
الوسواس : كسك بياكلك يالبوة وحشك النيك
جمالات : اتهدي يا شرموطة لازم تخليني افتكر كل حاجة
الوسواس : لا انا حبيت اعرفك ان الدنيا دوارة وعمر بنت الشرموطة متطلع دكتورة
وبكدة خلص الجزء الاول من الحلقة السادسة انتظروني بكرة في الجزء التاني من الحلقة اتمني تكون عجبتكم طريقتي في الكتابة دعمكم ليا بيفرحني ويخليني اكمل
أيوة بقي والجيبة ضيقة
الجزء الثامن بعنوان ( دايرة ومكتملتش
(فلاش باك)
جمالات : ايه ال ع الاندر بتاعك دة يا شرموطة
ناهد : .......
جمالات : متردي عليا يابت الوسخه الواد سامح عمل معاكي حاجة
ناهد : لا والل& يا ماما محدش يقدر يعمل معايا حاجة ودماغك متروحش لبعيد وبلاش الظلم دة
جمالات : انتي لسة شوفتي ظلم بروح امك دة لسه لما ابوكي يرجع يشوفلة صرفه معاكي
ناهد: والل& يا ماما غصب عني
جمالات : انطقي وقولي عمل معاكي اي
ناهد : ياماما والل& ماعمل معايا اي حاجة انتي فاهمه غلط
جمالات : طيب فهميني انتي الصح ياختي
ناهد : حاضر بس علشان خاطري متحكيش حاجة ل بابا وانا هقولك كل حاجة
جمالات : احكي في ايه
ناهد : انتي عارفه كل يوم بروح الشغل وبركب الاتوبيس
جمالات : ايوة يعني وايه الجديد
ناهد : يا ماما الاتوبيس بيبقي زحمه وانتي عارفه ايه ال ييحصل ف ام الزحمة دي
جمالات : احا يعني وسبتيهم يتحرشوا بيكي ولا عجبتك اللعبه بكسمك
ناهد : والل& ابدآ غصب عني ولا حد يقدر يفتح بقه هيموت
جمالات : اومال اندرك غرقان ع طول ليه كدة
ناهد.: .........
جمالات : متنطقي يابت المتناكة هتنقطيني ولا اي
ناهد : ياما ايه الشتيمة دي عمرك مكنتي معايا كدة
جمالات : كل يوم من دة لحد مترجعي لعقلك
ناهد : لا يا ماما انا عاقلة وعارفة بعمل اي كويس
وبصراحه كدة انتي فاهمه وانا فاهمه ال بيحصل في الجسم لما حد يتحرش بيكي بتبقي عايزة فاهمه يعني ايه عايزة
ورغم دة كله بكتفي بالأحلام وبس فهمتي كدة يا ست ياماما
جمالات : انتي ازاي تكلميني كدة يابت الوسخه ( وضربه ع وش ناهد )
هو انا معلمتكيش تتكلمي بأدب ولا اي
ناهد : لية كدة ياماما حرام عليكي دة انا حتي مبعملش زيك علشان اريح نفسي ولا مفكراني مش عارفه
جمالات : ( بلمت واتسمرت مكانها وبصوت مبحوح قالت ) عارفة .!! عارفة اي بالظبط يا ناهد
ناهد : خلاص ياماما بلاش نتكلم ف الموضوع دة
جمالات : لا انا عايزة اعرف انتي عارف اي
ناهد : يا ماما انا مش عايزة أحرجك
جمالات : لا احرجيني علشان اكون فاهمه بس
ناهد : عارفة ياماما لما اوقات كتير بااليل بقوم اروح الحمام بشوفك وانتي قاعدة ع السرير تريحي نفسك وكمان كنتي بتيجي اودتي وتريحي نفسك فيها
جمالات :بس يا ناهد انتي متعرفيش حاجة
ناهد ; ياماما انا مبقتش صغيرة انا كبرت وفهمت
الست بتكون محتاجه ايه ودة واضح من ترصفاتك مع بابا انتي مش معوداني ع صحوبيتك واسرارنا مع بعض
جمالات : اه مهو واضح خبيتي عليا لحد مخت بالي من انداراتك
ناهد: طب انا اسفه مش هكررها تاني بس فضفضلي ل نانا حبيبتك
جمالات : اقول اي بس يا نانا
ناهد صدقيني انا هفهمك يا ماما وممكن اساعدك كمان
جمالات : تساعديني ازاي يابت
ناهد; دماغك لتروح كدة ولا كدة
جمالات : اومال هتساعديني ازاي
ناهد : احكيلي بس وفضفضي لبنتك حبيبتك
ولسسة ماما هتحكيلي سماح دخلت علينا فجأة
سماح : انتوا بتتكلموووا ف اي بقا من غيري
جمالات : بنتكلم ع خيبتك السودة هنتكلم ع اي يعني
سماح : بردو كدة يا جوجو لما سعيد هيجي هقولة
جمالات : خليكي اد كلامك مرة
ناهد : هتتباع في لحظة ههههههههه
سماح : اه كدة بانت الفولة م انا التريقة بتاعتكم صحيح قبل م انسي بابا زمانه جي ومتناموش علشان فيه اجتماع النهاردة
جمالات : لية اجتماع استرها ياللي بتسترها انتي بيجي من وراكي خبر عدل يا بومة
سماح : لا شكله خير هو فرحان النهاردة
ناهد : هو انتي لازم تعدي عليه يعني
جمالات : طبعا مهيا الوحيدة ال بتعرف تقلبة في برشين
ناهد : يسهلوا ادينا زي ماداك
سماح : قركوا دة ال هيجبنا الارض و****
جمالات : طيب غيروا هدوموكم وانا داخله المطبخ الحق احضر عشا خفيف
سماح وناهد : ماشي يا ماما
سماح : ها عملتي اي
ناهد : عملت اي ف اي
سماح : نعم يا ختي اومال انتي نزلتي فين النهاردة
ناهد : بس يا جاموسة متعليش صوتك انا فهمتك خلاص
سماح : هاااااااااا وبعدين احكيى
ناهد : يا غبية هيا من اولها كدة اصبري واول م اعمل حاجة هقولك
جمالات : بت يا سماح انتي يا زفته تعالي عايزاكي
سماح : طااااايب جيه اهوه
وانا بكلم سماح كنت غيرت هدومي وطلع علشان اقعد في الصاله ولقيت ماما وسماح بيتكلموا بهمس بصوت واطي يعني مش عارفة ايه الي شدني اتصنت عليهم
وكان الحوار كالأتي
سماح : ( حاضنه ماما من ضهرها ) اي ي جوجو قطعت عليكم خلوتكم ولا اي طب من غيري كدة
جمالات : بس يالبوة انتي بتقولي اي
سماح : انتي فاهمه ( وراحت حاطة ايديها ع طيز ماما) هيا مدقتش من العناب ولا اي
جمالات : شيلي ايديك يا وسخه مفيش حاجة من الي في دماغك دي
سماح : طب خلاص هستناكي بالليل ياما هدخلك واللعب مع سعيد جوة
جمالات : ينيلك بت هايجة ع ابوها ولسة متفتحش
سماح : دة اخرة حطة واجري ههههههه
جمالات : (بصوت عالي) طب خلصي يا فالحه المواعين وتعالي يا ناهد ساعدينا............
روحت رجعت بسرعه مكاني لا يا جوجو سماح معاكي انا جاية فاصلة النهاردة
قعدت افكر كتير مع نفسي ف اي بين سماح وماما انا معرفهوش وبابا اي ال هايجة عليه دة لا بقا كدة كتير واتحط فوق دماغي هو انا هفكر ف اي ولا ف اي بس لحد مغلبني النوم وصحيت ع صوت بابا بيصحيني وبيقولي: قومي جالك عريس يا لمضة الل& يكون ف عونه لو بقا من قسمتك انا قومت وقولتلة انت بتقول ايه كدة
سعيد : قومي اغسلي وشك كدة ويلا علشان ناكلوا وبعدين اتنيلتي نمتي لية انا مش بعت قولت ف اجتماع
ناهد : معلش يا بابا النوم غلبني شوية
سعيد : طيب قومي يلا علشان هموت من الجوع
قومت غسلت وشي وحطيت معاهم الاكل ع الطبلية وكلنا قاعدين نبصوا لبعض مش عارفين ل اي وقلقانين وقومنا شيلنا الاكل وبابا قال لسماح تعمله شاي وتعمنا بيبسي من ال جايبة معاه وتحط الشيبسي ف طبق وتجيبة وماما قالت الغزالة لما تكون رايقة ياتري خير ف اي انا مش مطمنالك يا راجل .......
وبكدة خلص الجزء الثامن
الي اللقاء في الحلقة التاسعة واتمني تعجبكم القصة وتتفاعلوا معايا
وووووووووووووووووووأيوة بقي الجيبة ضيقة
الجزء التاسع
مش عارفة الوقت مش عايز يعدي لية عايزة أعرف الأجتماع دة ليه وعايزة اشوف سماح هيا وماما ناووين ع
وأخيررررررآ
سعيد : تعالي يا ناهد أقعدي جنبي
جمالات : خير يا راجل فيه اي قلقتنا كلنا
سعيد : لا متقلقوش جايبلكم خبر حلو النهاردة
ناهد : خير يا بابا فرحنا
سعيد : فيه واحد طلب ايدك مني
ناهد : تاني يا بابا ما أنت عارف الموضوع دة
جمالات : مهو يا بنتي مش هتفضلي قاعدة جنبي طول عمرك
سماح : مين يا بابا ها مين
ناهد : اهدي يا مقصوفة الرقبة دلوقتي هو مين يا بابا
سعيد : سامح
جمالات : سامح ابن صاحبك
ناهد : اكيد هو في غيرة نعرفه
سماح : مبرووووووك يا نانا الف مبروووك
ناهد: يا بنت اتلمي مش وقت هزار
سعيد : ع اساس انك مش عارفه بالموضوع يعني
ناهد : لا والل& يا بابا هو كان قايلي انه عايز يتقدملي وانا عمالة أمطوح فية
سعيد : طيب وانتي ايه رايك يا ام ناهد
جمالات : بصراحه الواد كويس وهينقلها نقلة كويسة بس ف الاول وف الأخر الرأي رأيك
سعيد : فكري كدة وردي عليا انا بلاش تردي عليه مش عايزين الناس يزعلوا مننا دول عشرة العمر يا بنتي
سماح : بصي فكري بالراحه فرصة كويسة يانانا وهيكون ليكي شأن كبير
ناهد : حاضر ادوني فرصة أفكر
سعيد : هو أسبوع بالكتير متمطوحيش ف الراجل غلط كدة يابنتي
ناهد : حاضر يا بابا ربن^ يسهلها من عندة
جمالات : ربن^ يهديكي يابنتي ويرسيكي ع حل في الاول وف الاخر دي حياتك وأنتي حرة ف اختيارك
ناهد : تمام ماشي
سعيد : الاجتماع انتهي تعالي يا جمالات عايزك ف موضوع
ودخل بابا وماما الأودة بتاعتهم وفضلت انا وسماح نتكلم عن موضوع سامح لحد مزهقتني وقولتلها انا داخلة أنام واريح دماغي منك ...
ودخلت أودتي وفردت جسمي ع السرير وبقيت اكلم نفسي سامح وليه مقليش انه هيطلب ايدي من بابا
وقولت لنفسي ان فعلا كلامهم صح جوازي من سامح هيرفع من شأني وكمان هيرفع من شأنهم
ماشي لما أشوفك يا سامح وفكرت ف سماح وماما وال ف دماغي صح ولا **** وبأتمني انه ميكونش صح ويا هل تري الأيام مخبيالي ايه تاني أنا لو فضلت قاعدة كدة مع نفسي هتنقط
اما اروح أغلس ع البت سماح شوية كدة كدة انا نايمه مش هيجيلي نوم دلوقتي وروحت علشان احاول أوقع سماح ف الكلام مش هفضل مستنية كل دة
دخلت لقيتها قاعدة ع السرير ومغمضه عنيها وخالعه الأندر وبتلعب ف كسها وأول م شافتني اتنفضت من مكانها
ناهد : يخربيتك يا مفعوصة انتي بتنيلي اي ع دماغك
سماح : ............. ( صمت تام )
ناهد : ايه يا هبلة انتي خايفة مني
سماح : ............. ( صمت تام )
ناهد : يابت اتكلمي هتتخرسي كدة كتير مش هقول لحد متخافيش
سماح : اول مرة واخر مرة مش هتتكرر تاني
ناهد : ولا تكرر تاني بس بالعقل ياخايبة انا اكبر منك اهو ومش بعمل زيك كدة
سماح : ياسلام
ناهد : وحياة عبسلام
سماح : أومال بتستحملي ازاي
ناهد : استحمل ايه بالظبط يا مفعوصة انتي
سماح : علي اساس انك متعرفيش يعني
ناهد : طيب اسيبك تكملي الي بتعملية
سماح : .............. ( صمت تام )
ناهد : شوف البت ال مصدقت
سماح : هو انتي كنتي جايه هنا ليه
ناهد : مش جيلي نوم قولت اجي اسهر معاكي ونتكلم سوا ف اي حاجة
سماح : اه موضوع سامح صح
ناهد : لا مش موضوع سامح ياختي جاية نلك ف اي حاجة تانية
سماح : اوعي تقولي لماما يا ناهد هزعل منك
ناهد : يابت متخافيش مش هقولها
( وف عقلي بأستغراب بتستعبطيني ياختي ) ولا أقولك هقولها وخلاص مش هتعملك حاجة
سماح : لا علشان خاطري والنب€
ناهد :خايفة ولا ايه وهتخافي ازاي طب م انا عارفة كل حاجة
سماح: عارفة .! عارفة ايه بالظبط
ناهد : كل حاجة مهي ماما حكتلي علي كل حاجة
سماح : ماما ( بأستغراب واندهاش) حكتلك ع ايه
ناهد : بأمارة ال حصل النهاردة ف المطبخ
سماح : وانتي عارفة من امتي
ناهد : ماما مش بتخبي عليا حاجة اصلأ
سماح : يبقي لما دخلت عليكوا قطعت عليكم كدة
ناهد : قطعتي علينا ايه
سماح : هتستعبطي يا نانا
ناهد : لا بس عايزة اسمعها منك بتبقي حلوة
سماح : قطعت عليكم السيكو سيكو هههه
ناهد : أه أه أه أه أنا كدة فهمت لا باختي احنا مبنعملش كدة
سماح : ع سوسو بردو
ناهد : وع ابو سوسو كمان
سماح : بجد و****
ناهد : اه و**** بجد
سماح : طب روحي بقي خليني اكمل
ناهد : انا كدة كدة طالعه بس متعرفيش ماما اني قولتلك اني عارفه علشان مزعلش منك
سماح : ماشي
وبكدة انا فهمت ايه المستخبي بينهم بكل سهوله اما أنتي طلعتي غبية او يا سماح
ياتري ماما هتتصرف ازاي لما تعرف وهتتكلم معايا ازاي بظروفها بقا
فاضل دورك انت كمان يا زفت مش عارفه انت طلعتلي منين
دخلت أودتي وقفلت الباب عليا وقلعت العباية البيتي الي لابساها وبصيت ع جسمي في المرايا وقلعت البرا والأندر وقعدت ألعب ف بزازي وفي حلماتي لحد ملقيت كسي ابتدي ياكلني فقررت اني أريح نفسي شوية فردت جسمي ع السرير وغمضت عنايا
وأفتكرت اللي بيحصل ف الاتوبيس والواد مصطفي واد ايه ايدة جميلة بتولعني كدة وهو بيبعبصني في طيزي وهو حاطط ايدية ع بزازي من ورا وسرحت بخيالي أكتر .......
;ناهد : درش
درش :اي عايزة اي
ناهد : عايزاك انت
درش : أخيرآ قولتيها
ناهد : عايزاك تنيكني وتفشخني فكسي وطيزي وبوقي وبزازي عايزاك تنيك كل حته فيا
درش : دة ايه دة كلووو والشرمطة دي من أمتي
ناهد : حاطيت ايديا ع زبة فوق البنطلون وقولتلة من يوم مشوفت دة
درش : ودة مالوش اسم ولا ايه يا لبوة
ناهد : زوبرك يا قلب لبوتك
راح درش هجم عليا وخدني ف حضنة وقالي هفشخ كسمك يا شرموطة
وقولتلة افشخة بزوبرك يا درش يا حبيبي وراح لففني وحاضني من ظهري
واووووف لما حسيت بزوبرة وهوا راشق ف طيزي من ورا العباية وايدية الي بتلعب ف بزازي وبتفعص فيهم اه اه اه اه اه اه اه حاجة جميلة اوي ومرة واحدة لقيتة داس ع ظهري بايدية علشان احني جسمي وراح رافع العباية لحد وسطي وقطعلي الاندر وعمال يضربني ع طيزي اوف اوف اوف
درش : يخربيت جمال ام طيزك يا شرموطة
ناهد : اه اه بالراحه يا درش ع طيزي
درش : وكسك الي يهبل دة
وراح دافس زبة ف كسي ع أخرة من حطته لقيت نفسي بطلع لقدام وهو ماسكني وفضل يرزع ف كسي ع اخرة
وانا أقولة بالراحه ع كسي يا درش يخربيت امك بالراحه يواد اه اه اه اههههههه
وهو ولا سائل فيا ولا كاني موجودة أصلا وعمال يرزع ف كسي جامد لحد منزل جوايا
وفتحت عنايا لقيت نفسي جبت عسلي ومش عارفة لية فكرت اني ادوق طعم عسلي عمري مفكرت اعملها ولسة جاية احط ايدي ع بوقي لقيت الباب بيخبط وصوت ماما بتنادي بسرعه كدة
جمالات : ناهد انتي صاحية
ناهد : ايوة ياماما
جمالات : قافلة الباب ع نفسك ليه افتحيلي خليني ادخل
ناهد : طيب وقومت لبست العباية ع اللحم وخبيت الأندر تحت الملاية
جمالات : انتي قافلة الباب ع نفسك ليه
ناهد : عادي يعني كنت بغير هدومي واشوف هلبس اي ف الحفلة بكرة
جمالات : (دخلت وقفلت الباب وراها ) ايه الي قولتيه لسماح دة
ناهد : قولتلها علي ايه ياماما( ماما لابسه قميص نوم ازرق سوارية واصل لتحت الركبة بحاجة بسيطة )
جمالات : مش وقت استعباط خالص عرفتي من امتي
ناهد : اول مرة أعرف النهاردة
جمالات : ازاي يعني
ناهد : شوفتكم ف المطبخ والفار لعب فعبي
جمالات : أه تقومي موقعه الخايبة في الكلام
ناهد : ياماما خلاص انا عرفت ومتقلقيش سرك ف بير يا ست الكل
جمالات : انتي متاكدة انك كنتي بتغيري هدومك
ناهد : ايوة وهكدب عليكي ليه
جمالات : طيب ماتيجي تنضمي معانا بدل مانتي مع نفسك كدة
ناهد : (بصراحه ماما نزلت من نظري اوي) لا مع نفسكم وبعدين بابا مش لسه عامل الواجب ايه الطمع دة
جمالات : هههههههه ضحكتيني وانا مكنتش عايززة اتنيلي عليكي وع ابوكي جته خيبه
ناهد : انا هنام طفي النور وانتي خارجه(نزلت تحت الملاية وغطيت نفسي)
جمالات : انتي الخسرانه
مردتش ارد عليها وقغلت الباب وراها وكنت وقتها ع اخري ازاي عادي كدة ولا همها حاجة كأنها حاجة عادية كدة ومش خايف بابا ليشوفهم انا لايمكن اسكت ع الوضع دة ابدآ بابا لو عرف ممكن يروح فيها بس مش عارفة اعمل ايه انا هنام بقي وخلاص
(فلاش باك سريع ) حوار * جمالات وسماح *
جمالات : لبوتي الصغيرة لسة صاحية
سماح : ولبوتك الكبيرة لسه طالعه
جمالات : الجميل ماله مقموص لية كدة
سماح : يعني انتي مش عارف يا ست ماما
جمالات : اوعي تكوني بتغيري من ابوكي ههههه
سماح : ازاي يعني مكنتيش جيتيلي اساسآ
جمالات :ايه رايك في القميص دة
سماح : حلو
جمالات : لا كدة الموضوع فيه ايه متتكلمي يا لبوة
سماح : مقولتليش ليه انك عرفتي ناهد بالي بيحصل بينا
جمالات : عن ايه يابت خضتيني اتكلمي في ايه
سماح : ناهد دخلت عليا لقتني بلعب ف كسي عملت نفسي خايف انها هتقولك وكدة يعني لحد مقالتلي متخافيش مانا عارفة كل حاجة بأمارة الي حصل في المطبخ
جمالات : **** يخربيتك هيا ليلة سودة كدة وهو في حاجة حصلت في المطبخ يا مفضوحة
سماح : نعم اومال هيا عرفت منين
جمالات : يالبوة يابت الوسخه مبتكتميش حاجة ابدآ سهل اي حد يوقعك بالكلام
سماح : نهار اسود انا كدة بوظت الدنيا خالص هتتصرفي ازاي يا ماما
جمالات : مش لسه هستنا للصبح انا رايحالها دلوقتي
سماح : وهتقولي ليها اي ست الكل
جمالات : اتخمدي انتي ومتقلقيش
سماح : نعم اومال انا مستنية مين
جمالات : عملك الأسود يا لبوة اترزعي لحد مجيلك
سماح : ها عملتي اي
جمالات : خلاص حليت الموضوع
سماح : بجد ازاي بالسرعه دي
جمالات : هو انا خايبة شكلك يا كسمك
سماح : ابوس كس امي اممممواة احكيلي
جمالات : لا مش وقته واتخمدي دلوقتي
سماح : يعني ايه بقا اتخمد
جمالات : عقاب ليكي علشان تتعلمي تعقلي الكلام كويس يا لبوة والمرة الجاية هتكون معانا نانا
سماح : ازاي ياماما
جمالات : بصي هنعمل خطة حلوة كدة نوقعها معانا بس ياريت تكوني جدعة وتبقي ادها
سماح : وعد ياماما اخر مرة تحصل
جمالات : الي هيحصل كالاتي .؟
***************************** وبكدة خلص الجزء التاسع ياتري ام ناهد بتفكر في ايه وايه ال هيحصل ف الحفلة ودة ال هنعرفه ف الجزء العاشر وأسف ع قلة التنسيق بسبب ان الفون مش مساعدني كويس تفاعلكم يسعدني وأرأكم تهمني
* الجزء العاشر *
جمالات : بس المهم تعملي الدور صح يا حبيبتي
سماح : حاضر بس فكرتك دى هتنفع مع ناهد اعتقد لا
جمالات : ليه كدة يا فقرية
سماح : ما أنتي عارفه ناهد أكتر مني مش محتاجة يعني
جمالات : اعملي بس ال قولتلك عليه وملكيش دعووة اتفقنا
سماح : اتفقنا طب وبابا هنعمل معاه ايه
جمالات : الل& يخربيتك فقرية ابوكي ع ابو ابوكي
سماح : طب يلا بقي ولا هنقضيها كلام
جمالات : لا هتنامي يا بيضة عقابآ ليكي
سماح : يووووووووووووووووة ماشي يا شوشو
جمالات : ولا يهزك يا لبوتي الصغيرة تصبحي ع خير .....
(^ _ ^)
ناهد : وبعدين ف النوم ال مش عايز يجي دة وفضلت أعافر ف النوم لحد الساعه 6 الصبح ونمت وع الظهر كدة صحوني علشان أقوم أفطر وابتدي أجهز علشان الحفلة وع الساعه 2 ونص كدة لقينا سامح بيخبط ع الباب ونزلنا وركبنا العربية واول موصلنا البواب فتح باب الفيلا ودخلنا ونزلنا من العربية بصراحه كنت مبهورة جدآ بالمنظر الخارجي للفيلا طوب فرعوني ورسومات جميلة جدآ وفيه جنينة جميلة جدآ
سامح : اتفضلوا يا جماعه في بيتنا المتواضع
سعيد : اتفضل انت يا بني الأول ادي للحج خبر
سامح : الحج مستنيكم ومنبه عليا متأخرش
ناهد : هيا الحفلة هتبدا متاخر ولا ايه
سامح : لا 4 دقايق بالظبط وهتبدأ
سماح : ايشمعنا 4 يعني
جمالات : هو انتي لازم تتلمضي معلش يا استاذ سامح
سامح : استاذ ايه بس يا طنط احنا اهل كدة بتزعلوني والل& خلوا البساط احمدي يا جماعه
ناهد : هنفضل واقفين برة كتير
سعيد : شكل الحفلة هتكون هنا مع ان مش شايف ناس
سامح : معلش يا عمي الكلام اخدني معاكم
ومرة وحدة كدة لقيت راجل شكلة محترم جدآ وشيك ف
لبسة بصراحة موز اخر حاجة وبعدين عرفت انه الحج
ودي كانت الصدمه بالنسبالي
الحج : وبعودة زمان يا أهل الكرم الواطي واطي بردو
وجة سلم ع بابا وخدة بالحضن... بقا يا سعيد متسئلش عليا كل الفترة دي
ليا كلام كتير معاك بعدين
سعيد : ودة الي كنت خايف منه يا صاحبي بس انت اصيل واحسن وطول عمرك
الحج : ( سلم ع ماما وبابا قالة دي بقي سماح ) ودي بقي اللمضة الكبيرة معروفة يعني
سعيد : حقك يا حج مربيها ع ايدك وهيا صغيرة
الحج : طب اتفضلوا يا جماعه البيت بيتكم تسبهم واقفين برة كدة ازت مبتفهمش
سعيد : لا احنا كننا بنتفرج ع المنظر انا مجتش هنا من سنين يا حج والشكل
اتغير اوي عن الاول **** يرحمهم الي كانوا مجمعين الكل
الحج : طيب يلا ادخلوا الأكل هيبرد وانا بطني خلاص
سعيد : هههههههههههه طول عمرك
" ودخلنا الفيلا اتوهمت اكتر من الوسع الي فيها والمناظر الجميلة ال ع الجدران وتصميمات العفش كل حاجة هاي هاي ودخلنا ع السفرة وكانوا حاطين من خيرات ربنن! كتير سفرة كبيرة ومكنش فيه غيرنا الموجودين الي في الحغلة اومال فين الحفلة دي بس وبعدين عرفت ان الحج قال كدة علشان بابا يوافق يجي لان دماغه ناشفة جدآ محجرة وبعد كدة خلصنا اكل وقومنا قعدنا ف غرفة الضيوف وانا عنايا ع الحج من تحت لتحت بطريقة متخليش حد يشوفني خالص وحصل الحوار كالأتي
الحج : هتستلمي شغلك الجديد امتي يا ناهد
ناهد : من يوم السبت وشكرآ ليك يا عمو الحج
الحج : الحق يا سعيد دي بتقولي يا عمي من امتي الادب دة معايا
سعيد : ههههههههههههههههه مش فاكرة اكيد يا حج
الحج : الايام جاية كتير هنبقي نفتكر ببس العيب مش عليها العيب عليك انت والمدام علشان مبتحكلهاش حاجة وع سعد بردة انه معرفنيش انها بتشتغل في المصنع عندي عاملة ( بيقولها بنرفزة بجد )
سعيد : اومال ايه يا حج هتشتغل مدير
ناهد : لا عادي يا حج انا اصلا كنت هرفض لاني مبحبش الوسايط نهائي احب بمجهودي اعمل الي انا عايزاة علشان اعرف ادي الشغل حقة واتا راضية عن نفسي
الحج : هتطلعي لمين يا عني طالعه لابوكي دماغكم زفت بصي يا ناهد مش عشرة يوم ولا اتنين ابويا اتولد هو وجدك ف يوم واحد ومفيش حاجة فرقتهم غير الموت وانا وابوكي كدة بردة بس الفرق اني لما ابتديت اعلي وربن! فتحها عليا بعد عني واحدة واحدة وقال ايه يا ستي خايف أفكر انه طمعان فيا
سعيد : انت لسة فاكر يا حج ميبقاش قلبك شايل مني
الحج : دي عشرة عمر يا جدع وتعالي نقعد ف المكتب ان وانت علشان نتكلم ع راحتنا مش هفضل ماسك لساني كدة كتير وانتوا في بيتكم مش محتاجين عزومة يعني وخدهم يا سامح فرجهم ع المكان كلة
سامح : حاضر يا حج تحبوا تتفرجوا دلوقتي ولا تستنوا شوية
جمالات : لا خلينا شوية كدة
سامح : خدوا راحتكم دة بيتكم
ناهد : انا عايزة اقف في البراندا اتفرج ع المنظر
سامح : طب تعالي اوديكي
جمالات : هيا الحجه فين يا سامح مش باينة يعني واختك الصغيرة بقالي كتير مشوفتهمش
سامح : مسافرين من اسبوعين يا طنط امريكا ييعملوا شوية حجات هناك وراجعين يوم الجمعه
جمالات : يجوا بالسلامه يابني
سامح : طب تعالوا ف البرندا يا جماعه نقفوا في الهوا شوية **
وطلعنا سامح ف البرندا بصراحه المنظر كان يهبل من جماله ومعرفناش قعدنا وقت اد ايه والحج جة وبابا قال يلا علشان نروح قبل الوقت ميتاخر وانا كان نفسي اتكلم مع سامح أهزأة شوية ع ال عمله من ورايا وركبنا العربية وسامح قال ثواني يا جماعه وجيلكم دخل الفيلا وبعد شوية طلع هو والخادمين ومعاهم 6 شنط لينا وبابا كان رافض ياخدهم في الاول مع الحاح الحج علية مقدرش يزعله وقال لبابا شنطتين لناهد وكل واحد فيكم ليه شنطه ليه كدة يا حج لزوم الشغل الجديد احتاجتي اي حاجة ادي نمرتي ملكيش دعوة بسعيد خالص بصراحه انا كنت مبسوطة اوي من الاهتمام الزايد وقلقت من ال وراة وبعدين وصلنا البيت وسامح طلع معانا الشنط ومرداش يدخل وندة عليا وقالي الشنطة الحمرا فيها لفة هدية محدش يفتحها غيرك بصتله بأستغراب وقولتلة حسابك لسه معايا بعدين قالي ماشي يا لمضة رغم اني معملتلكيش حاجة بس بردو ماشي وبعد كدة نزل وبابا وماما دخلوا يغيروا هدومهم وانا اخت الشنطتين بتوعي ودخلت الاودة بتاعتي لقيت سماح داخلة ورابا روحت قولتلها هش يلا برة كل واحد ع اودتة وقفلت الباب ع نفسي وغيرت هدومي وقولت افتح اشوف الشنط فيها ايه ابتديت بالشنطه الحرا لقيت فعلا فيها لفة هدية ولسة جاية افتحها لقيت الباب بيخبط ماما وسماح برة خبيت اللفة تحت السرير بسرعه وقاوا هاتي الشنط في الصالة علشان نشوفوهم كلهم وطلعنا الصاله وابتدينا بالشنطة بتاعت بابا كان فيها عبايات رجالي سعودي واطقم داخلية وبدلتين وقيها كيس ملفوف كدة بنفتحه لقينا فيه صور لبابا والحج مع جدي صور عائلسة وهما صغيرين ولقينا مبلغ تحتيهم لقيناهم 10ألف جنية في الوقت دة كان بالنسبالنا مبلغ كبير وكنا مبسوطين جدآ وبابا كان محروج ومدايق كدة وبعدبن فتحنا شنطة ماما لقينا فيها جواب من والدة سامح زوجة الحج يعني كاتبة لماما **** يعجبوكي انا عمري ما انسا اجمل ايامنا سوا واحنا صغيرين وقالت كمان كل ف الشنطة محدش نقاة غيرها ومحدش يعرف عنهم حاجة وبنشوف الحاحة لقينا عبايات حريمي جميلة جدآ خروج وبيتي وللنوم ولقينا فيها شنطه حمرا صغيرة ماما بصت لبابا كدة وبابا قعد يضحك ويضحكها وقولتلهم متضحكونا معاكم كدة ماما قالت حجات مالكوش دعوة بيهم واتنقلنا ع شنطه سماح لاقينا فيها اطقم خروج ليها وكام بيجامه حلوة بصراحه كتت طمعانه ف واحدة بس مردتش اخده منها وسماح كانت فرحانه اوي بحاجتها الجديدة وفاضل دور شنطي ابتدينا بالشنطه البني لقينا فيها جواب بردو من ام سامح ليا وكان مضمونه ازيك يا عفريته عاملة ايه صعب انك تفتكريني بس يا تري لسة لمضة زي مانتي ولا كبرتي وعقلتي وقالت ليا كلام معاكي لما ارجع من امريكا ماما قالتلي خدي الشنطه دي دخليها في اودتك يا ناهد هنشوفوها سوا كدة لوحدينا وتعالي نشوف الشنطه التانية فيها ايه وفعلا لقينا في الشنطه التانية اطقم خروج حلوة اوي وكام فستان جميل جدآ جدآ وتحتيهم مبلغ 2000ج علشان اشتري جزم وصنادل وشنط وكدة ماما وبابا فضلوا يدعوا للحج والحاجة وانا سئلت ماما هيا اسمها ايه ياماما قالت مريم وفرحنا جدآ بالحاجة وماما قالت ف ودني لما ابوكي ينزل الورشة بكرة نبقي نفتح الشنطه بتاعت مريم لوحدينا ماشي يا ماما وبعد كدة الكل دخل ينام وانا فضلت مكاني محستش غير وبابا بيصحيني علشان ادخل انام في اودتي وصحينا الصبح ع صوت حد بينادي ع بابا وطلع واحد معاه عربية وبابا نزلة ولقينا طالع معاه وفي ايدة اكياس ياما فيها فواكة ولحوم واسماك وحجات حلوة كتير وعرفنا انها من الحج دخلنا الاحجة وشلناه وبابا عزم ع الراجل بالفطار او حتي كوباية شاي الراجل رفض وقال الحج قالي توديهم وترجعلي بسرعه عرفنا انه اسمه عم سالم سواق الحج الخصوصي وحضرنا الفطار وبابا نزل ورشتة وانا دخلت ارتب الاودة بتاعتي وافتكرت لفة الهدية ال جيبهالي سامح فتحتها لقيتها تليفون نوكيا n73 كان لسة نازل وقتها وكان غالي اوي ولقيت بردوا خط فودافون طلعت اجري ع ماما وانا مبسوطة وفرجتها ع الفون وقالت يابختك حد يرفض عريس زي دة وتعالي يالا علشان نشوف الشنطه التانية ****
وبكدة خلص الجزء العاشر اتمني انه يكون عجبكن تفاعليكم يشجعني ع الاستمرار وانتقادكم يصب في مصلحتي استنوني ف الجزء 11
الجزء الحادي عشر
(ذكريات منسية)
الشخصيات
〰〰〰
مصطفي سعيد : الحج والد سامح
مريم متولي : زوجة الحج ووالدة سامح
سهام مصطفي : ابنه الحج
〰〰〰〰〰〰〰
هناك في الزمن الماضي البعيد ذكريات جميلة وبعض الذكريات المؤلمة وهناك أشخاص لا نستطيع تذكرهم نظرآ لصغر العمر حينها فتأتي إلينا في الوقت الحاضر ويحاول العقل تجميعها وتذكرها أحيانآ يستطيع وأحيانآ أيضآ مع مرور الوقت يستطيع .....
سامح : أهلآ أهلآ بست الحبايب أهلآ أهلآ بالقمر ال غايب
مريم : يا واد يبكاش فين القمر دة مأنتوا خلاص عجزتونا
سامح : فشر يا ست الكل القمر بيفضل قمر مهما يطول الزمان
مريم : ماشي يا سامح
سامح : اومال فين سهام
مريم : راحت ع المصنع ع طول هيا زيك أونطجية
سامح : هوبا بقي الجو شكلة هيخلي لينا ولا ايه
مريم : لما ارتاح الاول يا خول انا لسة جية من سفر طويل
سامح : طيب بذمتك زوبري موحشكيش
مريم : وحشني طبعآ هو أنا أقدر أستغني عنه
سامح : طب اطلعي وانا هاجي وراكي جري
مريم : يا خول ابوك لازم يدوق الأول مش أنت
سامح : طب وانا هتبعيني كدة
مريم : مددت ايديها ع زبة وقالتلة لما ابوك ينام هصالحه وع **** تقرب من أختك أنا قبليها ياما هقطعهولك خالص
سامح : وهيهون عليكي بردة يا ست الحبايب
مريم : اه هيهون سبني بقي اطلع افرد جسمي شوية قبل أبوكي ميجي
سامح : حاضر ياماما وع فكرة الجماعه كانوا هنا امبارح والحاجة وصلت
مريم : بجد يا سامح فرحتني **** يفرحك المهم اعمل حسابك الجمعه الجية توديني انا واختك وترجع تاني
سامح : حاضر يا ست الكل
طلعت مريم الأودة بتاعتها وغيرت هدومها وأفتكرت ايام زمان مع جمالات أيام زمان ايام العشق والحجات الحلوة قبل الجواز افتكرت متعتهم سوا وفي نفس الوقت جمالات كانت خلصت الشنطه مع ناهد وطلعوا الحاجة وهيا كمان دخلت أودتها وقفلت الباب ع نفسها وطلعت الشنطة الصغيرة الي مريم بعتهالها وفردت جسمها ع السرير وأفتكرت أيام زمان مع مريم أيام العشق والحجات الحلوة قبل الجواز كل حاجة مرت ع الاتنين في نفس اللحظة
جمالات : مين ال بيخبط بالطريقة دي ع الصبح
مريم : افتحي يا ختي هو ف حد بيعبرك غيري
جمالات : ادخلي يا كسمك حد يهبد ع الباب كدة كويس ان امي مش هنا كانت شخرلتلك
مريم : اممممممممم اومال هيا فين المتناكه ع الصبح
جمالات : متلمي نفسك يا كسمك ايه الي معاكي دة
مريم : دي جيالي هدية من مصطفي بعتهالي من امريكا
جمالات : طب ومروحتيش بيها ع البيت ليه
مريم : علشان امي تفضحني
جمالات : يا ساتر عليكي وع امك اللبوة دى
مريم : طب تعالي وحشني كسك يا لبوة
جمالات : جاية فوقتك طول الليل وانا كسي نار ومش لاقياكي يا وسخه كنتي فين من اول امبارح كدة
مريم : هقولك بعدين يا لبوتي
خلعت مريم العباية بتاعتها ورمتها ع الارض وبعدين خلعت الاندر والبرا وشدت جمالات اخدتها في حضنها وفضلت تقفش في بزازها من ع العباية
جمالات : بالراحه يا هايجة في ايه مش كدة
مريم : تعبانه اوي يا شرموطة مصطفي ناكني في الفون امبارح طول الليل وكسي مش عايز يطفي
جمالات : احا ازاي هو في كدة اصلا نيك بالمشاورة دة ولا ايه يا لبوة
مريم : مش وقت كلام خالص يا بنت المتناكة اقلعي وحصليني ع السرير
قلعت جمالات كل هدومها ورمت نفسها ع مريم في السرير وفضلوا يحضنوا فبعض ويبعبصوافي طياز بعض ويحكوا كساس بعض واحلي واجمل اهات طالعه منهم راحت مريم قامت من ع السرير وراحت تفتح الكيس
جمالات : دة وقته يابنت المتناكه اخلصي قبل امي متيجي تخلي ليليتنا سودة
مريم : اصبري يا هايجة هفرجك علي حاجة هتهبلك وراحت مطلعه جهاز كاوتش كدة ويدي شكل الزب
جمالات : احا ايه دة يا بت مريم : انتي لسة شوفتي حاجة افتحي رجلك كدة
وفتحت جمالات رجلها لمريم وشغلت مريم الجهاز وحاطته ع كس جمالات
جمالات : حاسبي لتفتحني يا شرموطة
مريم : متخافيش يا جوجو اتمتعي انتي
جمالات : اه اه اهههههههههه البتاع دة بيزغزني ف كسي اوي اه اه اه
مريم : طب وكدة يا لبوة
جمالات : اه جميل اوي اه اه اتا عايزة البتاع ده
مريم : لما تبقي تعوزية هبقا ادهولك
جمالات : اه اه اه اه اه اه قربت اجيب اه اه
مريم : رمت الجهاز ونزلت ع كس جمالات وهاتك يالحس لحد مجابتهم وشربت مايتها
جمالات : تصدقي البتاع دة جميل اوي يا بت
مريم : طب تعرفي تعملي زي معملتلك كدة
جمالات : اه ياختي هيا مش متاهه سكك كسك وحافظتة صم عرفيني بس بيشتغل ازاي وانا هعمل
عرفت مريم جمالات بالجهاز وجمالات اتعلمت بسرعهيا بتعملها لقت مريم اتسمرت مكانها وبتبص ع الباب راحت جمالات بصت هيا كمان واتسمرت مكانها معرفتش تعمل ايه وتتصرف ازاي ******
ياتري شافوا مين وهيعملوا ايه ودة ال هنعرفه في تكملة الجزء يتبع نظرآ لضيق الوقت وعدم التأخير
تفاعلكم يشجعني ع الاستمرار
باقي الجزء 11
ام جمالات : انتوا بتعملوا ايه يا شراميط يا ولاد الوسخه
جمالات : معلش ياماما اول مرة تحصل واخر مرة مش عارفن عملنا كدة ازاي
ام جمالات : وخيات امك يابت الوسخه وايه الحجات دي جايباها منين
مريم : جرا ايه يا طنط انتي هتمثلي علينا الدور
ام جمالات : امشي اطلعي برة يا شرموطة يابنت الكلب
مريم : هههههههه اطلعي منهم يام جوجو انا لو مشيت دلوقتي مش هيحصل طيب
ام جمالات : انا مبتهددش بكسمك
مريم : طب والل& لقول لماما واخليها تيجي تسيحلك ف المنطقة كلها يام كس واسع
ام جمالات : بردة كدة يا مريومه يا حبيبه قلبي
مريم : هو انتي متتعدليش غير كدة مكان من الاول يا حجه
ام جمالات : بلاش بنتي يا مريم ابعدي عنها انتي وامك
مريم : بنتك طالعه شرموطة اكتر منك متقلقيش عليها هيا ال قافلة عن نفسها مش فاجرة زيك
ام جمالات :انا اسفه ابوس ايدك سامحيني انا زي امك بردو
مريم : زي امي فشر يا ختي ع الاقل امي ع زب ابويا وبس مش زيك لو طغل هتهيجي عليه يا مرة با وسخه
جمالات : خلاص بقي يا مريم دى مهما كان امي علشان خاطري انا
مريم : انتي نسيتي ال بتعمله فيكي بتشغلك خدامه عند الي بينكوها
مريم : من غير ما اقسم يا ام جمالات بيتك هيتخرب وهتتمني الموت
جمالات : علشان خاطري يا مريم بقي خلاص
مريم : طب ع الل& اسمع انك عملتي معاها حاجة تاني شايفه قاعدة الكلبة الي انتي قعداها دي مش هتعرفي تقعديها تاني .... *******
مريم : ياااه يام جمالات يلا متجوزش عليكي غير الرحمه كفاية عليكي جهنم
سامح : ماما يا ماما يا ماما (بصوت عالي )
مريم : جرا ايه با شرموط يابن الكلب انا مش قولت خليني اريح في اي فجعتني
سامح : معلش اسف اللمضة اتصلت وقالتلي ابلغك انها هتتتاخر وهتيجي مع بابا
مريم : ماشي خلاص غور من وشي خرجتني من تفكيري عيل خول صحيح
********
جمالات : يا حبيبه قلبي يا مريم والل& وحشاني مفيش حد غيرك كان واقف ف صفي وبيحميني من شر امي وابويا واهلها انا مش عارفه من غير كنت هعمل ايه
سماح بتخبط ع الباب ) ماما انتي صاحية
جمالات : أيوة يا سماح عايزة ايه
سماح : طيب افتحي خليني ادخل عيزاكي
جمالات : مش وقته دلوقتي خليني انام شوية
سماح : لا مش الي ف دماغك يا ماما
جمالات : اومال في ايه يا قلة راحتي
سماح : بردو كدة افتحي بس
جمالات : ايوة عايزة ايه
سماح : ايه الحلاوة دي كلها يا ست الكل
جمالات : حلاوة ايه فين دي وانجزي علشان عايزة اريح قبل مقوم اعمل الاكل لأبوكي
سماح : انتي مردتيش تخلينا نتفرج ليه ع الشنطه مع ناهد
جمالات : مكنش ينفع حاجات خاصه بيها مينفعش اقولك عليها مانتي عارفه اختك
سماح : طيب كسي بياكلني اوي يا احلي شوشو في الدنيا
جمالات : بالليل يا اصغر لبوة هايجة ع طول استحملي علشان مش فايقة خالص دماغي فيها مليون حاجة
سماح : طب الشنطه بتاعتك فيها ايه تاني متخبي مني
جمالات : هفرجك عليها بالليل يا لبوتي سبيني دلوقتي انام شوية
سماح : ماشي هروح اغلس ع سماح شوية
جمالات : متعمليش حاجة من ال اتفقنا عليها دلوقتي
سماح : حاضر
*************
وطلعت سماح وخبطت الباب ع ناهد
ناهد : ايه عايزة ايه يا زفته
سماح : ادخل
ناهد : مانتي دخلتي اهو خير عايزة اي
سماح : انتي عملتي معايا كدة ليه
ناهد : الل& م انا قاعدة ساكته اهو هو انا جيت جنبك خالص
سماح : لا انتي عارفه انا بتكلم عن ايه
ناهد : لا عرفيني وانجزي
سماح : ايه رايك في الي بنعمله انا وماما
ناهد : وانا مالي انتوا احرار سوا
سماح : طيب مش هتقوليلي عملتي ايه في النقاب
ناهد : قولتلك لما تحصل حاجة هبقي اقولك
سماح : طب تعرفي اني كان نفسه يدخل
ناهد : هو ايه ده يا بت
سماح : بتاع الواد يا ناهد
ناهد : انتي بتقولي ايه يا جزمة ( وراحت ضاربها بالقلم ) انتي ازاي تتكلمي معايا كدة هتستعبطي ولا ايه
سماح : طب والل& لروح اقول لماما ع الي ناوية تعمليه
جمالات : يخربيت ابوكم هو مفيش حد يعرف يرتاح ف ام البيت دة
سماح : ضربتني بالقلم من غير معملها حاجة
جمالات : ليه يا نانا هيا عملت ايه
ناهد : اسئليها وهيا تقولك السافلة
سماح : انا بردو الي سافله
جمالات : اخرصي يابنت الوسخه اتكلمي ياناهد قالتلك ايه
ناهد : البت جاية تقولي نفسها بتاع الواد يدخل فيها
جمالات : تروحي ضارباها كدة شوفي وشها عامل ازاي
ناهد : انتي بتتكلمي في ايه وانا بتكلم في ايه هو دة ال هامك
جمالات : وبعدين انتي شيفاها خلعت وخلينه ينيكها
ناهد : ايه ياماما الي بتقولية دة عمرك مكنتي كدة
جمالات : ياهبلة خليها تعيش شبابها
ناهد : تعيشها في الصح مش ف ام السفالة والقرف
جمالات : بدل متضربيها فهميها وجاريها في الكلام خليكي سرها انا مش دايمه ليكم يا ناهد وانتم ملكوش غير بعض
ناهد : شوف بردو الولية بتقول ايه اهو ام دلعك دة هيخيبها اكتر واكتر هو فين بابا من الي بيحصل دة
سماح : وبابا معانا بردو ( طلعت لسانها)
جمالات : اخرصي يا بنت الكلب وخشي اودتك دلوقتي حسابك معايا بعدين
ناهد : بابا معاكم في ايه بالظبط
جمالات : سيبك منها متاخديش ع كلامها مانتي عارفه انا هبله
ناهد : طب لما يجي بابا هنشوف الموضوع دة
جمالات : بلاش يا ناهد انا هعرفك بكل حاجة بس مش دلوقتي كل حاجة ليها وقتها
ناهد : لا انا عايزة افهم كل حاجة دلوقتي
جمالات : انا قولتلك بعديين شغلتي التليفون ولا لسه
ناهد : لسه وبردو انا هعرف
جمالات : طب شفليه وكلمي ابوكي خليه يجيب مخلل معاة
ناهد : ماشي
(وطلعت جمالات من عند ناهد وراحت لسماح هو انا مش قولتلك متعمليش حاجة دلوقتي نهائي انتي مبتسمعيش ام الكلام ليه وايه دخل ابوكي دلوقتي يخربيت دماغك المعفنه دي مش عارفة هنتصرف ازاي دلوقتي )
ناهد جابت الفون من الدولاب وشغلته ولسه جايه تتصل بابوها لقيت الفون بيرن
الو ايوة مين
المتصل : انا واحد معجب بيكي
ناهد : وعايز ايه يا عم معجب ( عرفت انه سامح من صوته)
سامح : مش انا دة قلبي الي عايز
ناهد : ضربه في قلبك يا ضناياة
سامح : ينهار ابيض ع اللاماضة
ناهد : عايز ايه يا سامح معلش مش فايقه دلوقتي مش هعرف اتكلم
سامح : في ايه يا ناهد حصل ايه خير قلقتيني
ناهد : لا مفيش مخنوقة بس متخانقه مع الزفته سماح يروح طلعلي سامح
سامح :طب ايه رايك ف سامح
ناهد : معلش ممكن نتكلم بالليل
سامح : ماشي بس انتي عرفتيني ازاي
ناهد : مش من صوتك متقلقش م انت مسجل رقمك ع الخط
سامح : مع انه محصلشي بس مش مشكلة ع فكرة ماما وصلت وبتسلم عليكم
ناهد : **** يسلمك ويسلمها سلملي عليها
سامح : الرد منك بكرة يا ناهد كدة طولتي لو مش عايزاني انا مش هزعل
ناهد : طب ممكن نتكلم ف وقت تاني
سامح : طيب لما تفضي اديني رنه وانا مش هفتح عليكي
ناهد : حاضر سلام دلوقتي
مكنتش تعرف ان امها سامعها
جمالات : الواد بيحبك فكري كويس
ناهد : عايز الرد مني بكرة
جمالات : وماله انتي بقالك فترة معلقاة
ناهد : هشوف لما بابا يجي
جمالات : لا متعرفيش ابوكي حاجة اتكلمي مع سامح وشوفي دماغك ودماغه
ناهد: انتي شايفه كدة
جمالات : مفيش غير كدة انا لو منك هوافق من غير تفكير كفايه العز والوسع وكمان بيحبك
ناهد : شوية كدة وهتصل بيه
جمالات : لا دلوقتي اتصلي واتاسفي ع كلامك ال كان زي السم دة
ناهد : ماشي بس مترميش ودنك معايا تاني
جمالات : الكلام بيجي لحد عندي انا طالعه واقفلي الباب ع نفسك
ناهد : ماشي
وبكدة خلص الجزء 11 استنوني في الجزء 12 علشان نشوف ناهد هتعمل ايه ف كل ال حواليها
لو عندك فكرة كويسة قول عليها وانا هشتغل عليها ومنتظر رسايلكم وتفاعلكم ورأيكم
الجزء الثاني عشر
سامح : مش مصدق والل& نفسي
ناهد : ممكن تسمعني بس الاول
سامح : اتكلمي يا ناهد انا معاكي
ناهد: معلش متزعلشي من طريقة كلامي كنت متعصبة
سامح :ومين قالك ان انا زعلان منك انا متعود ع طولة لسانك دي
ناهد : انا بتكلم جد يا سامح مش بهزر
سامح : ومين قال اني بهزر اتكلمي
ناهد : هو انا ممكن اسئل سؤال وتجاوبني بصراحه
سامح : طبعا اسئلي براحتك
ناهد : هو انتم ليه بتعملوا معانا كدة
سامح : بنعمل ايه هو احنا عملنا حاجة
ناهد : الهدايا والحجات الكتير ال جبتوها دي
سامح : العشرة مبتهونش الا ع ولاد الحرام يا ناهد وبعدين احنا اهل قبل منتولد احنا اساسآ
ناهد : انا مش عارفه فيه حجات كتير اوي مستخبية مش فاهماها لحد دلوقتي
سامح : حجات زي ايه كدة
ناهد : لما أعرف هبقي اعرفك . انت ليه كلمت بابا من غير متعرفني .؟
سامح : انا حسيت انك حاسة اني عايز العب بيكي
ناهد : لا وال& بس يا سامح انتوا فين واحنا فين فرق كبير بينا اوي
سامح : فرق في ايه يا عبيطة انتي كل الخير الي احنا فيه بسبب جدك ومعرفش ايه حصل فرق بينهم كدة محدش عايز يقولي حاجة
ناهد : كل حاجة هتبان مع الوقت
سامح : طيب انا هسيبك دلوقتي نازل اجيب شوية حجات للمصنع علشان صعب اعرف اجيبها بكرة
ناهد : طيب انا هروح استلم الشغل الجديد ازاي وهعمل ايه
سامح : متقلقيش كل حاجة جاهزة لما أرجع هكلمك
ناهد : لا متتصلش انت هبقي ارن عليك
سامح : حاضر يا ستي خلي بالك من نغسك
ناهد : سلام
طب يا بت يا ناهد بكرة الجمعه ومش هعرف اخترع حاجة علشان انزل اروح الاتوبيس بصراحه الواد مصطفي وحشني عايزة اشوفه وحشتني لمساته واللي بيعمله فيا مفيش قدامي غير اني انضم لماما ولسماح بس مش عارفه مش عايزة أنا هبدأ اوبا جتلي فكرة جهنمية
ماما يا ماما يا ست ماما
جمالات : يووووة الواحدة مش عارفه ترتاح في البيت دة عايزة ايه ياناهد
ناهد : معلش تعالي عايزة اوريكي حاجة
جمالات : لا تعالي انتي انا مش قادرة أقوم من ع السرير
ناهد : لا مش هينفع تعالي انتي علشان خاطري
جمالات : خير عايزة ايه يا بت
ناهد : وانا بقلب في الشنطه لقيت اكسسوارات كدة بس مش عارفه في قطعه كدة بتتحط تحت
جمالات : ايه دي ورهالي كدة
ناهد : خدي اهي امسكيها
جمالات : ههههههههههههه يخربيتك يا مريم وهيا البت هتفهم البتاعه دي
ناهد : بتضحكي علي ايه كدة هيا مكتوب عليها نكتة وانا مشوفتهاش
جمالات : لا اصل انتي مش فاهمه
ناهد : طيب فهميني انا مندياكي علشان كدة
جمالات : طيب اقعدي وانا هفهمك
ناهد : واديني قعدت اهوه اتكلمي
جمالات : دي يا حبيبتي زي الحلق كدة بس ع صغير خالص بس للست المتجوزة
ناهد : ايشمعنا يعني
جمالات : علي بلاطة كدو لما تكون الست مع جوزها وعايزة اكتر دي بتساعدها وبتسخنها
ناهد : نعم انتي بتقولي ايه
جمالات : زي مبقولك كدة انا كمان جبتلي واحدة ولسة لابساها من شوية
ناهد : يعني مينفعش البسها دلوقتي
جمالات : ينفع يا حبيبتي بس لما تكوني مع نفسك علشان بتهيج الست اوي
ناهد : طيب يا ماما هو لازم تحطي الكلام دة في الموضوع
جمالات : يا هبلة انتي اومال اقولك ايه لو قولت غير كدة مش هتفهميني
ناهد : ماشي يا ماما خلاص هيا بتوجع ولا حاجة
جمالات : انتي ناوية ع ايه لا مبتوجعش بس طالما متعرفيش تركبيها لازم حد يركبهالك
ناهد : لا خلاص مش عايزة
جمالات : شوف البت كبرت وبتتكسف مني اومال لو مكنتش انا الي بحميكي واغسلك طيازك
ناهد : كان زمان لاكن دلوقتي كبرت ومعدش ينفع
جمالات : طيل اخلعي بنطلون الترنج دة وانا هعرفك ازاي من مركبهالك
ناهد : لا خلاص مش عايزة
جمالات : ناهد قومي اخلعي عقبال مدخل اغسل وشي واجيلك (ومشيت جمالات)
ومشيت جمالات وراحت لسماح الاودة بتاعها وقالتلها 10 دقايق كدة وتيجي عند ناهد بس 10 دقايق بالظبط ودخلت الحمام غسلت وشها وخلعت العباية الي كانت لبساها ولبست عباية خفيفة شوية وقلعت الاندر بتاعها وراحت لناهد
جمالات : انتي لسة لابسة يا بت
ناهد : لا (ورفعت الغطا من ع رجلها )
جمالات : ايه يا بت القرف دة سايبة نفسك لية كدة وراحت قرصاها من فخادها
ناهد : عادي يا ماما هو انتي شيفاني رايحه اتجوز ولا حد هيشوفني اصلا
جمالات رفعت العباية بتاعتها وقعدت بين رجل ناهد ع السرير
جمالات :افتحي رجلك يا بت شوية
ناهد : انتي ليه قلعتي من تحت
جمالات : علشان اعرف اخد راحتي بس ايه رايك فيه
ناهد : حلو عليكي ياماما
جمالات : طب يا معفنه حطي ايدك علية كدة وشوفي ملمسة
ناهد : لا طبعآ يا ماما
راحت جمالات شدت ايد ناهد وحطتها علي كسها شوفي النظافه ازاي شوفيه ناعم ازاي وذ في انتي لو متجوزة وجوزك شاف المنظر دة هيتف ع وشك
ناهد : طيب سيبي ايدي طيب
جمالات : هو انتي مفكرة اني مش فاهمه دماغك يا بت
ناهد : ازاي يعني
جمالات : انتي يا هايجة اول ملمست كسك اترعشتي
ناهد : اكيد اول مرة حد يحط ايدة هنا غيري
جمالات : بصي في عنايا كدة
ناهد: اهو بصيت في ايه بقي
جمالات بقت تحسس ع كس ناهد بشويش خالص خالص وناهد كل الي عليها ياماما ايه دة جسمي بيسخن اوي
جمالات : يعني حلو ولا ايه
ناهد : مش عارف ياماما حاسة بزغزة فيه
جمالات : فين
ناهد : بتشاور ع كسها هنا
جمالات : ودة اسمه ايه يابت
ناهد : مش عارفه ياماما انتي شيلي ايدك بقي جسمي بيتكهربي
جمالات : نفسي فيكي من زمان اوي يابت ناهد ( وبتذود حركتها علي كسها)
ناهد : بالراحه ياماما عليا
جمالات : ماشي يالبوتي لما تعوزي انا في اودتي( وسبتها ومشيت بعد مولعتها اوي)
ناهد : يوووووووة بقي طب وايه العمل دلوقتي طالما انا عايزة ونفسي اجرب بقاوح وادوخ نفسي لية انا هروحلها وخلاص وروحت خلعتي هدومي كلها وبقيت عريانه خالص وروحت دخلت غرفتها لقيتها عريانه هيا وسماح وسماح بتلحس في كسها
جمالات : الحسي جامد يا بنت اللبوة نيكيني بلسانك
سماح : ااهو يا شوشو بلحس ع اخري اهو اممممممممممممممم امووووووواه
وناهد واقفه قدام الباب بتتفرج عليهم
جمالات : خليكي واقفه كدة خلي كسك ياكلك
سماح : تعالي يا نانا انضمي معانا
جمالات : سبيها يا شرموطة والحسي كويس اه اح اح اح اه اه اه
ناهد : راحت وقعدت جنبهم ع السرير وقالتلهم انا معاكم تعبانه اوي يا ماما
جمالات: هو انا دكتورة تعبانه مالك في ايه
ناهد : كسي بياكلني اوي ياماما
جمالات : طيب تعالي يا شرموطة اقعدي ع وشي
ناهد : حاضر وقعدت ع وش امها اه ياماما بالراحه ع كسي اوف بالراحه اه اه اه
سماح : استحمي يا لبوة شوية انتي دوختينا وراكي وراحت سابت امها وقفشت في صدر ناهد وهاتك يا مص في بزازها وعماله تشدهم وتعضها في حلماتها وسماح مش قادرة ولا عارفه تعمل ايه امها ع كسها واختها بتضرع في بزازها وراحت اترمت ع كس امها مقدرتش تستحمل اول مجابت شهوتها
جمالات : يخربيت جمال كسك يالبوة
سماح : دوقيني كدة من بوقك ياماما
وراحت سماح ع امها غابوا الاتنين في بوسة مع التقفيش ف بزاز بعض وبيعبصوا في طياز بعض وناهد مش قادرة تتحرك لحد متمالكت نفسها شوية وفاقت
ناهد : تعالوا يا شراميط بقا عايزة اتعلم
جمالات : اتعلمي في كس سماح يا لبوة وهاتي طيزك ليا
سماح : مش معني كسي انا انا اتهريت النهاردة ياماما
راحت ناهد فنست لامها طيزها ونزلت تلحس ف كس اخت وواحدة واحدة لحد مجابت وامها عماله تبعبص ودخل صوباعها في خرم طيازها لحد ملقوا الي واقف قدامهم
** وبكدة خلص الجزء 12 انتظروني الجزء الجي رايكم يهمني ويجعلني استمر
الجزء الثالث عشر بعنوان (وأتجمعوا الحبايب)
اتشل تفكيري بسرعه مش عارفه اعمل ايه وماما وسماح عادي جدا بالنسبه ليهم كانها مش اول مرة روحت بسرعه مغطية نفسي
بابا : طيب من غيري كدة يا شراميط مش تستنوني
ماما : مش تخبط يا راجل بدل متفجعنا كدة بكسمك
بابا : بس يالبوة نانا معاكم من امتي وايه يا وسخه هتتكسفي من ابوكي بردة
سماح : معلش يا بابا اصلها اول مرة
ناهد : (مبقتش عارفه انطق اقول ايه وانا شايفه كدة وعادي جدآ بقيت مزهوله منهم ةوي )
ماما : قومي يا ناهد وخدي سماح علي اودتك دلوقتي
سماح : يلا بينا
وقامت سماح زي مهيا ملط من غير متغطي نفسها وشدتني من ايدي ولسة هغطي نفسي بالملاية وانا ماشية لقيت بابا حسس علي طيزي وعطاني بعبوص جامد اوي للدرجة اني نطيت واتفجعت بصراحه
ماما : يا راجل بالراحه علي البيت لسه جديدة مكنش ينفع يا سعيد تدخل كدة مرة واحدة كنت تمشي وترجع وقت تاني مكنتش كسفت البنت كدة
بابا : يا بنت الشرموطة مانتي معرفتنيش حاجة مكنتش اعرف هو انا عملت جريمه
ماما : يا خول يا شرموط كسغت البت واحنا كنا بنصلب فيها بالعافية
بابا : طيب وهيا مفتوحة ولا ايه
ماما : لا لسة واهدي علي نفسك مش لما تعرف تفتحني انا الاول اعد ع جنب كدة لحد مشوف اعمل ايه مع البنت
بابا : لا خليكي انتي وانا هعرف اتصرف
ماما : هتعمل ايه اوعي تلمسها هتبوظ كل حاجة البنت مش شرموطة
بابا : شرموطة بنت شرموطة بنت شرموطة
ماما : ماشي يا عرص شوف هتعمل ايه
بابا : طيب فزي قومي اعمللنا شوية جمبري علشام تبقي السهره صباحي
ماما : طيب روح انت وانا هلبس حاجة
بابا : لا انا عايزك زي مانتي كدة
ماما : انت ناوي علي ايه يا سعيد فهمني
بابا : ملكيش دعوة كلنا هننبسط كدة *&&&&&*
ناهد : فهميني يا سماح ايه الي بيحصل بالظبط
سماح : افهمك ايه يا بت
ناهد : عادي كدة بابا يشوفك عريانه وميشغلكيش
سماح : بصي يا ناهد مش عارفه اقولك ايه بس خلي ماما تحكيلك احسن
بابا : ايه يا بنات بتعملوا ايه (لابس شورت بس)
سماح : ولا حاجة اطلع دلوقتي نلبس بس
بابا : لا اطلعي انتي عايز اتكلم معا اختك كلمتنين
ناهد : (بتغمزها بكوعها علشان متمشيش)
سماح : حاضر يا بابا انا طالعه
بابا : ايه يا نانا هتفضلي مقفولة كدة
سماح : لا يا بابا مفيش حاجه
بابا : انا عارف انك مستغربه الوضع دة دي حكاية قديمه من ايام اجدادنا مش عارفين نغيرها
سماح :
بابا : بصي بالعقل كدة انا مش هقولك اتكلمي ورايك ايه والكلام المزوق دة مفيش حد بيضرب حد علي ايدة بس الشرط الاساسي ان سرنا جوانا محدش لحد دلوقتي عرف يطلعه برا العيلتين
ناهد : عيلتين مين
بابا : عيلتي وعيلة امك محدش خرج عن المألوف غير جدتك ام امك وامك بس
ناهد : مش فاهمه
بابا: لا علشان تفهمي لازم تبقي علي راحتك متخافيش مش ههيج عليكي يابت وشيلي الملاية من عليكي
ناهد : لا بجد فهمني يعني ايه المالوف
بابا : يعني تعيش حياتها براحتها برة بس من غير فضايح
ناهد : وانت راضي بالوضع دة يا بابا
بابا : اهم حاجة السعادة وتكوني مرتاحه بس كدة
ناهد : يعني لو لقيت ماما نايمه في حضن واحد غيرك عادي
بابا : اه عادي حتي لو انتي بتتناكي عادي بس المهم اكون عارف
ناهد : ...
بابا : ( خلع الشورت بتاعه ووقف قدامي وزبة واقف ع اخرة ) امك واقفه عريانه المطبخ وانا رايحلها حابة تتفرجي عادي لو حبيتي تشاركي انتي وحريتك بقي (وقام سابها ومشي)
ناهد : مبدهاش بقي وانا اقول هيجانه ليه علي طول دة طلع سر عائلي وهيسهل طريقي للأتوبيس وبعدين بابا زوبرة حلو اهو وبيقف علي اخرة اومال ماما مش مبسوطة ليه
سماح : الحقي يا ناهد
ناهد : ايه يابت في ايه
سماح : بابا فاشخ ماما في المطبخ
ناهد : انتي لسه قالعه
سماح : (شالت الملايه من عليا ) يلا يا هايجه تعالي اتفرجي حلمتك واقفه يخربيتك
ناهد : بس يابت انتي بتقولي ايه
سماح : هو لسة فيها قواله قومي يا لبوة ولا اقولك انا رابحه اتفرج وممكن اشارك (وسبتني ومشيت )
مبدهاش بقا دة الصوت انا سمعاه اما اروح اتفرج البس ولا خليني زي مانا كدة بالملاية لا خليني بالملاية احسن وروحت وورا سماح وكان المشهد كالأتي :
بابا واقف ورا ماما وماما مدياله ظهرها ووشها حوض المواعين وساندة عليه وبابا نازل فيها نيك
بابا : افتحي يا كسمك رجلك كويس
ماما : ا بالراحه يا سعيد انت بتفشخني كدة ايه الي حصلك مكنتس كدة
بابا : حد يبقا معاه 3 شراميط كرابيك كدة ومبيعملش حاجة
ماما : بالراحه يا متناك كسي اتهري الحقيني يا ناهد تعالي شيلي عني شوية
ونا واقفه بلعب في كسي وايدي عماله تغبط في طيز سماح راحت سماح لفتلي ونزلت ع ركبتها
سماح : عنك انتي يا لبوة
مش عارفة سبتلها نفسي ازاي وكسي كله كان مليان ماية وسماح عمالة تلحس في كسي اه اه يا كسي ومغمضة عيني وحسيت بحد واقف ورايا وفتحت لقيت بابا لازق فيا واول مشافني ببصلة مد ايدة وماسك بزازي يفعص فيهم وزوبرة حاسيت بيه ع طيزي ولقيت ماما بتديني شفايفها واه ع الاحساس الجميل دة اختي الصغيرة بتلحس كسي وبابا لازق فيا وبيلعب في بزازي وماما عمالة تبوس فيا ونمصمص في شفايف ونلسان بعض وشاركت بابا في بزازي وانا بينهم مقدرش اسند طولي من الهيجان الي كنت فيها هاين عليا امد ايدي واحط زوبر بابا فكسي والي يحصل يحصل وراحت ماما قالتلي انتي عملتي ايه في ابوكي اول مشاف جسمك فشخني من النيك بس يا سعيد تعالي ندخل جوة وبةبا راح شايلني وخد شفايفي ف شفايفة وبيمصص شفايفة وبيحسس ع طيزي ودخل بيا الاودة وماما وسماح ورانا وراح منزلني بالراحه ع السرير وقعد جنبي وانا فاردة جسمي وحاسة اني بحلم في عالم خيالي ولقيت سماح طلعت ع السرير وماسكه زوبر بابا وبتحطة في بوقها وبتبوسة
سماح :اه يابابا زبك جميل اوي النهاردة وماية ماما تهبل عليه
بابا : بالراحه يا شرموطة انتي بتعضي زبي كدة
ماما : بالراحه علي زب ابوكي يالبوة انا محلتيش غيرة
بابا : هتفضلي نايمه كدة يا لبوة انتي
ناهد : مش قادرة اتحرك يا بابا
بابا : اومال لو دخلت زبي هعملي ايه
ماما : لا سيبها يا سعيد سامح الاول يا خويا
سماح : تعالي يا ناهد مصمصي شوية زبة طعمه جميل اوي
روحت قومت بشويش قعدت ع السرير وبابا قلي امسكيه متخفيش مبيعضش وراحت ماما قعدت ورايا وماسكت بزازي بايد وخدت ايديا وحطتها ع زوبر بابا وعمالة تمشي بايدي عليه وراحت سيباني وانا مسكاه ومترددة وماما قالتلي اخلصي يا كسمك هتبقي اوفر كدة كتير
ونزلت ايد تحتيها بقت تلعب في طيزي وبتبعبصني وانا عمالة اطلع وانزل عليه بهدوء حاجة بسيطه كدة وبابا حس بيا راح قعد ع ركبة وقالي مصي يا نانا زب ابوكي زي المصاصة كدة بالظبط ولسة جايه اتكلم راحه مدخل زوبرة في بوقي ومسكني من دماغي وعمالة ينكني في بوقي الاول مكنتش مستطعماه بس لقيته حلو اوي روحت انا الي ابتديت امصمص فيه وبابا يقولي ايوة حلوة كدة يانانا مصي كويس ولا اجدعها شرموطة اه يا بابا بتاعك طعمه جميل اوي اه وبابا قالي اسمه زبي او زوبري قولي الحاجة بمعنيها يا لبوة حاضر يا بابا زوبرك جميل اوي اه اه اه بالراحه يا ماما ع كسي وطيزي اوعي تفتحيني وماما متقلقيش يا لبوة اوف فكرتيني بايام زمان ياشرموطة ايام مكنت مبتدأه في الشرمطة ولقيت سماح لبست حزام كدة شبة زوبر بابا واكبر منه شوية وانا بصيت عليها وبلمت وراحت موطية ع طيز بابا وبتلحس ليها وبابا ماسك دماغي وكل لما سماح تلحس طيزة اكتر يفشخ بقي اكتر وحسيت اني هموت مقدرتش اخد نفسي روحت فالت منه لقيت اترمي ع السرير ع كس ماما وماما قالتلهالحس يا متناك الحس كسي يا شرموط وراحت سماح مدخل الزوبر الصناعي فطيز بابا جامد وبابا عمال يصوت تحتها زي المرةالشرموطة ويمكن اكتر منها وكل الي علي ماما الحسي كسي كويس يا خول وانا عمالة العب في كسي راحت ماما قالتي تعالي اقعدي ع وشي يالبوة قعدت ع وش ماما وهيا عمله تلحس في كسي وتبعبصني فطيزي وانا عمالة اصوت والاودة كله اتملت اهات لحد مقولت لماما اه خلاص يا ماما هجيب متما قالت وانا كمان هجبب هاتيهم في بوقي يا شرموطة اه اه وبابا قال انا خلاص هجيب اه بالراحه ع طيزي يا لبوة انتي فشختيني وراحه قام قاعد ع ركبة وسماح اخدته حضنته من ورو وبوقولي هات يا متناك يالا ع كس ماما يةلا يابابا يا خول هاتهم بقي انا تعبت ولقيت بابا نطر لبن كبير ع جسمي ماما وماما بقت تاخد بايدها وتحط ع بوقها وتقولي خدي دوقي اللبن الي جابك يالبوة دوقته كتن طعمه جميل اوي وكنت هقطع صوباع ماما من كتر المص وراح بابا خدله جنب ع السرير وسماح قالتي اتفرجي علشان تتعلمي مني ومن ماما وراحت هاجمه ع ماما بوس وتقفيش وماما كذلك وعمالين يتشقلبوا ع بعض ع السرير ووقعوا بابا من ع السرير وقعدنا نضحك كلنا وماما وسماح عمالين يحكوا في اكساس بعض لحد مسماح قالت خلاص انا بجيب اهو ياماما وماما قالت وانا كمان يا لبوة اه حكي جامد وراحوا الاتنين جابوا سوا وسماح اترمت ف حضن ماما مقدرتش تتحرك وماما لردت دراعتها الاتنين روحت نايمه علي دراعها وبابا قام من ع الارض وعمل نفس الكلام وراحت ماما بايسانا من بوقنا كلنا وقالت اهلا اهلا باللمه الحلوة والل& زمان علي احلي ايام وبابا قال انما انتوا عيلة شراميط صحيح وماما ردت عليه وقالتله وانت راجل خول بصحيح وقعدنا نضحك احنا الأربعه وكنا مبسوطين جدآ ومحسناش بنفسنا غير الصبح من كتر التعب وبكدة خلص الجزء بتاع النهاردة ايه رايكم يهمني مستني اشوف كومنتاتكم
الجزء الرابع عشر
كان يوم جميل جدآ إمبارح متعة جميلة جدا لأول مره احسها في حياتي
كان يوم جميل جدا مليان بالمفاجأت اللي مكنتش متوقعها خالص
ومبقتش عارفه الحياة هتمشي ازاي بعد اللي حصل امبارح
وفي نفس الوقت مبسوطه جدا عشان هعمل كل اللي أنا عايزاه براحتي
حتى لو حبيت اتناك واجيب رجاله تنكني قدام بابا مش هيمانع نهائي
وبردو في أسرار كثيرة مستخبية
وقررت ان انا اعرفهم اللي عايزاهم يعرفوه وبس
لحد ما كل حاجة تكشف قدامي والستار يكون مفتوح على الملأ
ماما : اصحي يا نانا صباحية مباركة يا عروسة
ناهد : انا صاحية يا ماما
ماما : طيب انا هقوم استحمى وانتي صحي اختك وأبوكي
ناهد : حاضر يا احلي ماما
وطلعت ماما تستحمي وحسيت نفسي مبلولة من تحت ولسة بحط ايدي ع كسي
لقيت نفسي هيجت مرة واحدة
حلم ايه اللي هيجي بعد كل اللي حصل ده
فقررت اني استفاد من الموقف ورحت شلت الملاية من ع بابا
لقيته لسه زي ما هو بس زبره نايم
ورحت قعدت العب فيه بشويش وأبوسة واحط لساني عليه عشان استطعمه
فلقيت طعمه جميل اوي احسن من امبارح بكتير
وفضلت امص فيه لحد مضرب لي تعظيم سلام وبابا مش عايز يصحى
قولت مبدهاش بقى روحت طلعت قعدت ع زبة
وبقيت احك كسي عليه أه اه أه اه امتي بقي يدخل جوايا وينكني ويفشخني اوي اه اه اه
محستش ان صوتي كان مسموع من الهيجان اللي كنت فيه
وبابا حسيت انه عامل نفسه نايم وسايب نفسه خالص
سماح : هايجه ع الصبح كدة يا لبوة
ناهد : اه يا سموحة هايجة اوى عايزة اتناك عايزة اتنااااااك
بابا : يخرب بيتك ع الصبح كدة مكفكيش امبارح
سماح : البت دي طالعه هايجة لمين كدة
بابا : هتطلع شرموطة لمين يعني اومال فين الشرموطة الكبيرة
ناهد : في الحمام دخله يا بابا ارجوك نيكني تعبانه اوي يا بابا
بابا : (بكل برود ) كل حاجة ليها وقتها متستعجليش ع رزقك يا لبوه
ناهد : نيكني يا خول نيكني يا شرموط اه اه اه اه اه
دخل زبك في كسي يا بابا نيك بنتك الشرموطة يا عرص
ماما طلعت من الحمام ع صوتي وكان جسمها غرقان مايه
ماما : يخرب بيتك يا شرموطة هتفضحينا علي الصبح
ناهد : ماليش دعوة انا عايزة اتفتح دلوقتي
انا عايزة اتناك نيكوني بدل ما اطلع الشارع ملط واخلي الشارع كله ينكني
ماما : فوقها البت دي يا سعيد البت مش فى وعيها
بابا : اعمل ايه طيب
ماما : اضربها بالقلم ع وشها خليها تفوق
وراح بابا عطاني حته قلم مفوقتش بعديها غير وهما بيكبوا عليا مايه علي السرير
ماما : بروح امك محدش هيشيل المرتبة غيرك
ناهد : هو في ايه ايه الي حصل
بابا : انتي كنتي هتفضحينا يا شرموطة امك طلعت من الحمام جري ع صوتك
سماح : اهدي يا لبوة كان مالك في ايه انتي مكنتيش في وعيك خالص
ناهد : انا عملت ايه بس
ماما : انتي فضحتي الدنيا وشتمتي ابوكي وكنتي عايزة تتفتحي يا وسخه
ناهد : انا يحصل مني كدة
ماما : لا كس امي اللي عمل كل ده
بابا : ابوس كس امك يا لبوة يا كبيرة انتي
سماح : هههههههه خلاص يا جماعه حصل خير
وعدى الموقف ع خير معرفش اللي حصلي ده حصل ازاي
ومش مصدقة لحد دلوقتي وقمت طلعت المرتبة علشان تنشف من المايه اللي كبوها عليا
ونزلت فطرنا كلنا وبابا راح يصلي الجمعه ويفتح الورشة
وبقيت اليوم فضلنا انا وماما وسماح نفتكر اللي حصل امبارح
واللي مني الصبح ونسخسخ ع نفسنا من الضحك
ونمسك بزاز بعض زي ونبوس بعض ونبعبص بعض
وع المغرب كدة لقيت سامح بيتصل بيا
سامح : ازيك يا ناهد عاملة ايه
ناهد : انا كويسة يا سامح وانت عامل ايه
سامح : انا كويس
ناهد : جبت الحاجة للمصنع ولا لا
سامح : ايوه جبتها
وفضلنا نتكلم في مواضيع ومطولتش المكالمة اوي نص ساعه كده بس وفي الاخر
سامح قالي : انا هعدي عليكي بكرة أخدك معايا المصنع بدل ما تبهدلي في المواصلات
ناهد: لا متتعبش نفسك يا سامح وبابا مش هيوافق علشان الناس وكلامهم وانت عارف
سامح : ملكيش دعوة عمي سعيد أنا أقنعة
وبعدين ماما هتكون معايا وأختي يعني مفيهاش حاجة
ناهد : يعني وكمان تتعبهم معاك عشاني مينفعش يا سامح كده ازعل منك والل&
سامح : بطلي عبط يا بنت انتي انتي مش عارفه حاجه والل&
ناهد : واضح ان لسانك اخد عليا لاحظ كده بقا
سامح : إذا كان عاجبك ويلا تصبحي ع خير عشان عندي فرح واحد صاحبي
ناهد : ماشي وانت من اهله
سامح : ع طول كدة طيب خليك شوية حتي
ناهد : الوقت بيعدي و هتتاخر ع الفرح يلا سلام
سامح : سلام سلام
وعدي اليوم ع كده وجيت عشان انام
لقيت سماح جت لزقت فيا وتحضني من ظهري وتمسك بزازي
سماح : وحشتيني اوي يا نانا
ناهد : اه بالراحه يا جزمة انتي هتقطعي بزازى كده
سماح : اه انا عايزة اقطعها متجيبي ارضع شوية جعانه
ناهد : لا النهاردة سبيني هستلم الشغل الجديد الصبح وعايزة انام بدري
سماح : اه بابا قال لماما ان سامح هيجي ياخدك الصبح بالعربية وتكون معاه والدته
ناهد : طيب روحي ارضعي من ماما و سيبيني انام بقي
سماح : ماما وبابا قافلين ع نفسهم الباب شكلهم مش عايزينا معاهم
ناهد : طيب روحي نامي بقى عندك دروس الصبح بدري
هيا ماما تعرف باللي حصل في الاتوبيس معاكي
سماح : لا مقولتلهاش
ناهد : سماح متحوريش عليا
سماح : وحياتك عندي متعرفش حاجة يا نانا
ناهد : طيب طفي النور وراكي واقفلي الباب
سماح طلعت وقفلت الباب وطفت النور بس كانت باين انها زعلت
معلش بقي يا سموحة بكرة يوم مهم وهعوضك في يوم تاني انا وانتي وبس
وفضلت افكر لحد ما غلبني النوم
وصحيت ع بابا وهو بيلعب فى بزازى من فوق الهدوم
بابا : اصحى يا لبوتي سامح اتصل وقال انه جاي في الطريق
ناهد : حاضر يا بابا
بابا طلع زبه وقالي مش تصبحي علي حبيبك بقي المفروض كل يوم الصبح كدة عايز تبقي اول حد يلمسه
رحت مديت إيدي وحسست عليه وقولتله صباح الخير عليك يا قلبي رحت بوسته امووووواه
وبابا طلع وقمت دخلت الحمام اتشطفت وطلعت لبست هدومي
وسامح رن علي بابا وقاله خلي ناهد تنزل احنا مستنينها تحت
وبابا قاله مينفعش كدة تبقى الحجة معاك ومتطلعش عندنا عيب كدة يا سامح احنا مش ناس بخله بردة
وسامح قاله عيب كلامك ده يا عمي سعيد هعوضهالك في يوم تاني بس عشان منتاخرش ع المصنع
لازم نكون اول ناس هناك عشان البضاعه
وبابا قاله ماشي يا سامح ناهد خلصت لبس ونازله اهي
ماما ندهت عليا وقالتلي تعالي يلا هنزل معاكى عشان اسلم ع مريم واطلع تاني
ونزلنا وسامح عرفني ع مامته وسهام اخته
وماما طبعا سلمت ع طنط مريم بوس وبالأحضان وسلمات كتير وقالوا العتاب لينا بعدين
وبصراحه مش عارفه ارتحت ليهم ليه كدة حسيت انهم ناس كويسين جدآ وطيبين
وبعد السلامات وشوية عتاب من هنا ومن هنا ركبنا العربية وطنط مريم فضلت تمدح فيا وفي جمالي وسهام بردو
واتكلمت معا سهام اكتر من مريم وعرفت اننا من سن بعض وشكلنا هنكون اصحاب اوي
وروحنا ع المصنع ولقيتهم عاملين ترحيب جامد بيا وبي باركولي ع الوظيفة الجديدة وبعد السلامات
سهام وطنط مريم خدوني ع مكتبي وفهموني جزء من الشغل
وقالولي ع مهلك وحدة وحدة وتتأقلمي مع الوضع الجديد
وعدي يومين وتلاته وسامح كان بياخدني الصبح ويرجعني اخر النهار من غير ميتكلم في الموضوع بتاعنا
ومكنش فى حاجة بتحصل مع بابا وماما وسماح غير احضان خفيفة كده وشوية تقفيش وبوس واسيبهم وانام
اعرفكم ع شغلتي الجديدة الأول بقيت انا اللي ماسكه حسابات الشركة
وانا اللي بقبض العمال وبقابل العمال الجديدة
وفي خامس يوم ليا دخلت عليا ست شابة كدة حسيت اني اعرفها قبل كده
ولقيت استنتاجي صح (دينا فتاة الأتوبيس )
دينا : معقولة انتي مش فاكراني
ناهد : بحاول افتكرك شكلك مش غريب عليا خالص
دينا : انا يابت دينا اللي كنت جنبك في الاتوبيس وبيتي بعد المصنع بشوية
ناهد : اه ازيك يا دينا معلش يا حبيبتي من يوميها وانا قاعدة في البيت
دينا : انا قولت انك تتصلي عليا و تيجي تقعدي معايا في البيت شوية
ناهد : معلش وقت تاني بقي الظروف بتحكم انتي جاية تقدمي ع شغل هنا
دينا : لا انا بقالي اسبوع هنا بشتغل في التطريز فوق ومدام مريم
قالتلي انزلي الحسابات علشان تقبض الاسبوع وتبتدي شغل جديد من اول الشهر
وقبضت دينا الاسبوع بتاعها بصراحه قلقت من أمرها وقولت ممكن تكون صدفة
بس مش مشكلة كل حاجة بتاخد وقت وتبان
واتفقنا اننا نتقابل في يوم عندها في البيت بعد شغل بعد مظبط مواعيدي شوية
وجة يوم الخميس وسامح بيوصلني وقالي احنا جاين ليكم بكرة قبل العصر كدة نقضي اليوم معاكم
وهو قال لبابا من امبارح وكمان قالي انا مستني ردك بكره قبل صلاة الجمعة هتصل بيكي
وتقوليلي ردك
قولتلة سيبني شوية كمان قالي مش هينفع كدة كتير يا ناهد بكرة قبل الصلاة يكون عندي الرد متفقين
قولتله ماشي متفقين يا سامح بس من غير زعل قالي ربن^ مايجيب زعل بينا
وصلني لحد باب البيت وطلعت قعدت شوية وبعدين ساعدت ماما في الأكل شوية
وعرفتني ان الحج ومراته جايين عندنا بكرة
قولتلها سامح قالي النهاردة
وقالتلي جاهزي نفسك يالبوة مفيش هروب بقي النهاردة
وحشني كسك يا شرموطة
قولتلها طلعا لك يا ماما وفضلنا نضحك بعض شوية لحد ما سماح جت وبابا وصل من الورشة واكلنا وشربنا الشاي **
وبكدة خلص الجزء الرابع عشر و استنوني الجزء الجاي
واتمنى ان تكون عجبتكم قصتي
وانا اطلب منكم التقييم كام من 10 وانا مش هزعل وهحاول احسن من مستوايا
واطلب من ادارة المنتدى تثبيت القصة مرة أخرة
الجزء الخامس عشر
بعنوان (من جانب أخر ) أسرة الحج
الحج : يابختك يابن المحظوظة البنت طالعه فرس لامها
سامح : ايه يا حج انت هتحط عينك عليها من قبل مدوق انا متحضرينا ياماما
مريم : في ايه يا خول انت وهو محدش هيدوق الاول غيري
الحج : هيا فين البت سهام مجتش لحد دلوقتي يعني
مريم : مش عارفه يا حج زمانها جايه
سامح : طب ايه يا جماعه مش هندوق دلوقتي ولا ايه
الحج : اليوم مش يومك يا خول اليوم يومي كفايه عليك سهام
وفكر في الي قولتلك عليه
سامح : يا حج ناهد غيرهم غير ايام زمان معتقدش ف ال بتفكر فيه دة
الحج : طيب يا سامح لما نشوف بس كلامي لو طلع صح هنيكك قدامها
سامح : طب مش من اولها كدة نكشف ورقنا اصبر
عليا بس وانا هخلص الحوار
سهام : الحوار ع اي كدة
الحج : كنتي فين يا شرموطة لحد دلوقتي
سهام : هحكيلك بعدين يابابا انا جاية مهلوكة دلوقتي
سامح : نعم يا ختي كنتي بتتناكي برة من غير متقوليلنا ولا اي
سهام : جرا ايه يا معرصين ف اي
انا اعمل ال ع مزاجي من غير محدش يفتح بقة
الحج : يا سوسو منقصدش احنا بنخاف لحاجة تحصل
علشان كدة بنقول لازم نعرف كل حاجة عن بعض
سهام : لا متخافش يا سي بابا مكنتش بتناك برة
كنت عند صاحبتي ف الفيلا الي جمبنا
مريم : بالراحه ع البنت انت وهو انا ماليش غيرها
سهام : شايفه ياماما علشان لما بزعق بتزعلي مني
مريم : معلش يا قلب ماما ميعرفوش انك اعقل منهم
سهام : طيب عقابآ ليهم بقي محدش هيلمسني النهاردة
مريم : لا كدة ازعل منك تعالي فوق عايزاكي
الحج : طب متقولي هنا يا شرموطة انتي وهيا
سهام : يا عرص انا مش شرموطة ومتغلطتش تاني
علشان مفشخش طيزك نصين
مريم : يابت بالراحه ع ابوكي شوية مينفعش كدة
الحج : هو انا بتناك يا سوسو مانتي عارفه ال فيها
سهام : لا يا بابا مبتتنكش بتعرص علينا بس
مريم : خلاص بقي
الحج : طيب انا داخل مكتبي وانجزي مع سهام شوية
سامح : وانا هطلع شوية في الجنينة وانجزي شوية
مريم : لا انت تعالي عايزاك انت وسهام مع بعض
سهام : طيب وادي قعدة
مريم : لا فوق يا لبوة مش عايزة حد يعرف حاجة عن اللي هقوله
سامح : ماشي يا ست الكل احنا طالعين
مريم : وانا طالعه وراكم هشوف ابوكم في المكتب وطالعه
وطلعوا سهام وسامح ع السلم وهما طالعين
سامح بيحسس ع طيزها وبيقولها وحشتني طيزك اوي يا لبوة
متعرفيش ماما عايزانا في اي
سهام : لا معرفش وابعد ايدك عن طيزي شوية
وبطل تقولي يا لبوة واطلع وانت ساكت
وقعدوا خمس دقايق لحد مدخلت عليهم مريم
وكانت عريانه مش لابسة غير الاندر السبعة بس
رجليها من قدمينها لركبها لفخادها عريانة
وبزازها وحلماتها عريانة وبطنها وسرتها ودراعاتها وكتافها كلهم عريانين وضهرها طبعا
سامح : اوبا شكلها هتبقي ليله عنب
مريم : لا مش الي فدماغك اقعد وانت تفهم
سهام : احسن يا خول احلي كسفه غبية
مريم : اقعدوا ساكتين ياولاد الوسخه خلوني اقول الكلمتين
سهام وسامح : ف نفس واحد حاضر يا وسخه هههههه
مريم : وسخه علشان خلفت اشكالكم
قوليلي الاول كنتي فين
سهام : انتي نسيتي ولا اي ياماما اومال
لو مكنتش قولتلك وانا ف المصنع
مريم : لا والل& مقولتليش حاجة
سهام : والل& قولتلك اني رايحه عند ناريمان جارتنا
علشان تفرجني ع ال خطيبها بعتهولها من اوربا
مريم : اه صحيح معلش نسيت
سامح : متخلصينا يا ماما انا زبي هيفرقع من منظر بزازك
سهام : ههههههههههههه شوفي العرص دايمآ هايج
مريم : بصوا بقي الشكل دة مينفعنيش
سهام : مش فاهمه حاجة شكل ايه
سامح : بلاش الغاز
مريم : فاكرين صديق ابوكم ال من امريكا
سهام : مش دة الراجل ابو زب خطير الي كان هيموتك تحتيه
مريم : ايوة هو بالظبط
سامح : ودة عايز ايه تاني بقا
مريم : عايز واحدة بنت بنوت ليلة وحدة وهو اختارها
سامح : اوعي يكون اللى ف دماغي
مريم : اه هو كدة بالظبط
سهام : اوعي تقولي انا
سامح : هو في غيرك
مريم : فكري كويس هيكون عندك فيلا خاصة بيكي انتي
سهام : ياماما مش حكايه كدة دة كان هيموتك
وانتي بلا حسد بحر من جوة
مريم : لا متقلقيش هنتفق ع كل حاجة قبل ميلمسك
سهام : انا شرطي الوحيد جواز علشان يفتحني
مريم : ازاي يا فالحه وهو *****
سهام : معرفش بقي
سامح : طيب وانا ايه وضعي في كسم الحوار دة
مريم : انت بقي هتجهز سهام وتقدمهاله بنفسك اي حاجة يطلبها تتنفذ
سامح : طيب وانا هطول ايه من دة كله
مريم : من ناحية هتطول هتطول وكتير اوي كمان
سامح : طب سبيلي فرصة افكر
مريم : سهام كدة موافقه وانت يوم السبت ترد عليا الراجل مستني الرد الأحد
سامح : ماشي طيب وهياخدنا فين كدة
مريم : لا كل حاجة هتم هنا
سهام : وبابا ايه رأيه
مريم : تقومي تصالحية دلوقتي وتلعبيلة شوية
سامح : احا وانا اعمل ايه فى كسم الليلة دي
مريم : هتختبر نفسك وتقدمها لأبوك
سهام : نعم ازاي يعني
سامح : هو انتي شايفاني وافقت اساسآ
مريم : الراجل دة لو اترفض هتخسروا كتير اوي فكروا كويس
سامح : طيب قدامي يا لبوة
مريم : لا يا كسمك لازم تحترمها وانت بتقدمها اتعلم يا جحش
سامح : اتفضلي يا ست هانم انزلى قدامي
سهام : ايوة كدة يا عرص هو بابا فين
مريم : في المكتب
سامح : يلا بينا
مريم : 5 دقايق وابوكم يكون عندي
ونزل سامح وسهام وخبطوا ع باب المكتب
الحج : ادخل
سامح : مولاي
الحج : عايز ايه يا خول ماتتعدل
سامح : مولاتي الأميرة سهام عايزة تعتذر لحضرتك
الحج : انت اتجنيت ولا ايه يا سامح متخلص ياض
سهام : انا اسفه يا بابا متزعلش مني مكنتش أقصد كدة
الحج : مش انا متناك عايزة ايه دلوقتي
سهام : لا انت سيد الرجالة كلهم
الحج : انتوا الاتنين بتحوموا على ايه خير
سهام نزلت على ركبتها قدام ابوها
عايزة اشوف حبيبي واحضنه ببوقي وابوس راسة واحسس عليه
كل دة وهيا ماسكه زب ابوها
سامح : وانا جاي اقدملك طيزها وانضفهالك قبل ما تنيكها يا احن اب ف الدنيا
وهو بيحسس ويبعبص طيز اخته من فوق الجيبة وكمل : واللبوة الكبيرة جاهزالك فوق
الحج : اللبوة الكبيرة دي محتاجة مستودع فياجرا عشان تتكيف اسيبكم انا واطلعلها
سهام : طيب مش هتخليني اسلم على حبيبي
الحج : ادعيلة داخل على معركة مع كس امك
سامح : نطلع احنا فوق بقي يا سوسو
سهام : يلا يا قلب سوسو
طلع الحج لمراته مريم اللى كانت لابساله فستان طويل وضهره عريان لحد فلق طيازها جننته بيه راح قالع ملط وقعد يبوس فى ضهرها وفلق طيازها ويلحس وقلعها الفستان وبقت عريانة ملط وحافية
مريم: مالك يا راجل هيجان اوى الليلة دى ليه
الحج: مش قادر يا لبوة يا متناكة ابنك وطوب الارض دانا هافشخ كسمك وطيزها النهارده
مريم: اححححححححححح افشخ يا خويا هو حد حايشك
ونزلت مريم تدعك وتدلك زوبر جوزها بايدها من راسه لقاعدته ودخلته فى بوقها وابتدت تمصه والحج يوحوح من المتعة
وراح نازل مغرق وش وشفايف ورقبة مراته مريم بوس ونزل يمص حلماتها ويقفش فى بزازها ويبعبص ويلحس كسها وشفايفه الكبيرة العريضة المتهدلة وزنبورها بصوابعه ولسانه وهى توحوح وتتاوه وتغنج وتشخر وتصوت من المتعة وخد قدمين مراته وباسهم ومصهم بصوابعهم وكعبهم وكفهم ومشطهم وحسس على فخادها وركبها السمينة ورفع رجليها ومسك كفوف قدمينها بكفوف ايديه ودخل زوبره فى كسها وابتدا ينيكها داخل طالع داخل طالع ومريم تحسس على وشه وشعره وصدره وبطنه وضهره وطيزه وبعد مدة راح الحج نايم على ضهره وطلعت مريم فوقه ومسكت زوبره دخلته شوية فى خرم طيزها ونزلت عليه وقالوا سوا اححححححححححح وابتدت تطلع وتنزل وتتنطط بخرم طيزها على زوبر جوزها الحج ووشها فى وشه وبزازها الكبار زى المدافع قدامه وهو بيحسس على وشها وشعرها وضهرها وفخادها وركبها وباطن قدمينها وهى تحسس على صدره وبطنه وتديله بزها اليمين وبزها الشمال يمص حلماتها ويقفش فى بزازها ونزلت تغرق وش جوزها الحج وشفايفه ورقبته بوس.. وبعد مدة نامت مريم على جنبها ونام الحج على جنبه قدامها وشه فى وشها ودخل زوبره فى كسها وابتدا ينيكها وهى توحوح وتتاوه وتجيب عسلها وتجيلها الرعشة وينتفض جسمها ولمست رجليه رجليها ولاعبت قدمينه قدمينها وعمالين يبوسوا ويحضنوا ويحسسوا على بعض ويبصوا لبعض ويوشوشوا بعض .. وخدها الحج ووقفوا وناكها فى كسها فى وضع راقصة الباليه لحد ما شهق وجاب شلالات من لبنه فى كس ومهبل مراته مريم.. وفضل زوبره واقف زى الحديد وقالها راوند تو يا كسمك يلا هافشخ *** ام طيزك النهارده ودخل زوبره فى طيز مراته مريم ونزل نيك ورزع فيها ساعة ونص لحد ما جاب شلالات من لبنه فى طيزها
سامح : ماتيجي يا بت اشيلك ونطلع
سهام : استني عايزة اتكلم معاك شوية
وراح سامح شايل سهام وطلع بيها غرفته ونزلها على السرير
وسهام تقوله يا عرص اهدي متبقاش هايج
سامح : فيه حد يشوف الطيز اللى تغيظ دي ويكون على بعضة
قولي وانتي قاعدة على زبي
سهام : لا انا فيه حاجة فى دماغي لو طلعت صح همتعك بجد
سامح : ماشي لما اشوف أخرتها مع امك
سهام : انت عايز ناهد تنضم لينا ولا ليك بس
سامح : اممممم بصراحه يا سهام مش عارف
بس بتسألي ليه
سهام : ملكش دعوة عايز ولا لأ
سامح : ابوكي مش هيسكت إلا لما تنضم لينا
لسه فاكر ايام زمان
سهام : بس البنت تستاهل جسمها احلى مني
سامح : ان جيتي للحق اه
سهام : طيب لو رفضت هتعمل ايه
سامح : نفس السؤال سألته للحج وكان ردة ملكش دعوة
وقلعوا هما الاتنين ملط وراحت سهام قعدت على زوبر اخوها سامح بخرم طيزها ووشها فى وشه وبزازها زى المدافع قدامه وابتدت سهام تطلع وتنزل وتتنطط على زوبره بخرم طيزها وسامح عمال ينيك ويرزع فى طيز اخته سهام بزوبره وهو بيحسس على وشها وشعرها وضهرها وفخادها وركبها وباطن قدمينها وهى تحسس على صدره وبطنه وتغرق وش اخوها بوس وشفايفه ورقبته وتديله بزها اليمين وبزها الشمال يمص حلماتها ويقفش فى بزازها .. وعمالة توحوح وتغنج وتتاوه وتافاف وتشخر وتصوت وجابت عسلها واتنفض جسمها وجاتلها الرعشة .. وبعد مدة نامت سهام على ضهرها ورفع اخوها سامح رجليها لحد بزازها فى وضع صدفة البحر بعدما مص وباس قدمينها بصوابعهم ومشطهم وكفهم وكعبهم ودخل زوبره فى خرم طيزها وابتدا ينيكها ونزل يغرق وشها وشفايفها ورقبتها بوس ويمص حلماتها ويقفش فى بزازها وهى تحسس على وشه وشعره وصدره وبطنه وضهره وطيزه لحد ما جاب شلالات من لبنه فى طيز اخته سهام ونزلت تدعك له زوبره بايدها وتمصهوله شوية لحد ما وقف تانى زى الحديد وهو بعبص ولحس كسها وشفايفه العريضة الكبيرة المتهدلة وزنبوره بلسانه وصوابعه وهى توحوح لحد ما جابت عسلها ورزع زوبره فى طيز اخته سهام تانى وناكها ساعة ونص كمان لحد ما جاب لبنه الوفير الغزير فى طيزها تانى
ونزلت سهام على الارض على ركبتها وحطت ايديها على رجل سامح
وقالتله بتحبها هيا ولا جسمها ( وبتحسس على رجلة بحنيه )
سامح : بحب الاتنين بس هيا الاساس
سهام : طيب والبنات اللى بتنيكهم هيعملوا ايه
لو عرفوا بالخطوبة
سامح : كس امهم كانت نزوة وعدت
سهام : طيب قولت لهيما ولمصطفي ولا لسه
سامح : وهما مالهم يابنتي دي حياتي الشخصية
سهام : طيب وزبة مش هيوحشك ولا ايه
سامح : اه جيتي ع الجرح يابت الوسخه
سهام وقفت ف مكانها وقالت لسامح ايه بت الوسخه دي ياخول
وراحت طاخ طرخ طاخ طرخ طرقعت على وشة قلمين سخنين
وراح سامح نزل على ركبة وركع على رجل سهام
وبيبوسها انا اسف
يا ستي سامحيني مش هتتكرر تاني
راحت سهام قاالتله مش لسه هستنا بكس امك انها هتتكرر تاني اجري هات الزب الصناعي من غرفه الحج اجري على ركبك زي الكلب يا خول يا شرموط
ورد عليها سامح يا ستي عندي واحد فى دولابي
وردت عليه سهام انا قولتلك ايه بكسمك انت هتتامر يا خول
واستنت سهام لما طلع سامح من الغرفة واطمنت انه برة الغرفة راحت اخدت تليفونها واتصلت ب (..........)
أسرة ناهد
وبعد ماخلصنا الشاي قمت أنا وسماح دخلنا المطبخ وغسلنا الكوبايات وحضرنا عصاير علشان السهرة شكلها هتبقي صباحي
وكنت عايزة اعمل قهوة لاكن سماح مش عطياني فرصة كانت عمالة تبعبص فيا
سماح : يخربيت حلاوة طيازك دي يا لبوة
ناهد : يابت اهدي لسه السهر مطولة خلينا كلنا مع بعض
سماح: نزلت لناهد البنطلون ال كانت لابسة ولقيتها مش لابسة ااندر راحت ضاربها ع طيزها وقالتلها اوف ع جمال طيزك دي عايزة انيكها بالصناعي وراحت مدخله صوبعها ف طيز ناهد
ناهد : اه اه يخربيتك انتي دخلتي اي ف طيزى
شيلي بسرعه بيوجع اوي
سماح : استحملي يا لبوة علشان تستقبلي الصناعي
ناهد : ماما يا ماما يا ماما (بتنادي بصوت عالي )
جمالات : ايه يا ناهد (بتتكلم من الصالة)
سماح عمالة تدخل صوابعها ف طيز ناهد وتضربها ع طيزها جامد لحد مطيزها احمرت
ناهد : تعالي بسرعه يا ماما الحقيني من البنت دي
جمالات : هههههههه يخيبك يا ناهد
سماح : مش قادرة تستحمل الصوباع يا ماما
جمالات : يابت اهدي مش كدة محدش هيلمس طيزها ولا كسها
لحد متتجوز
رااحت سماح مطلعه صوباعها من طيز ناهد وقالت لجمالات لية بقي يا ست ماما
جمالات : اختك قربت تتجوز يا بهيمة مش عايزين مشاكل
ناهد : انتي شوفتيني وافقت اصلا
جمالات : طيب كلمي ابوكي عايزك ف الصاله
ولسة ناهد هترفع البنطلون راحت جمالات ضرباها ع طيزها وقالتلها اطلعي كدة يا لبوة اتعلمي شوية
ناهد : اه طب بالراحه طيب ع طيزي
سماح : ههههعهههههههههه احسن يا شرموطة
وراحت طلعت ناهد لقيت ابوها مدد جسمه عريان ع الكنبة
واول مشافها راح اتعدل
سعيد : لبوتي اخيرآ وصلت
ناهد : أيوة يا سي بابا ماما قالتلي انك عايزني نعم
سعيد : لما امك تقولك ابوكي عايزك تيجي تقعدي ع رجلي ع طول
ناهد : حاضر يا بابا
واول ماقعدت ناهد ع رجل ابوها حسيت بزبرة وهو لامس طيزها
ناهد : اووووف احساس جميل اوي يا بابا وهو ع اللحم
سعيد : هو اي دة يا لبوة
ناهد : بتاعك يا بابا
سعيد : اسمع بتاع بردة
ناهد : اسمه اسمه اسمه زوبرك يا بابا
سعيد : وهو ف حد حط زبة ع طيزك ع الهدوم يا لبوة الواد سامح عمل كدة
ناهد : لا والل& يابابا ابدآ
سعيد : اومال مين يا شرموطة
ناهد : في الاتوبيس يابابا لما بيكون زحمه
سعيد : حقهم بطيزك الجامدة دي ( وبيحسس ع طيزها)
ناهد : امممممممم متكسفنيش بقي وقولي كنت عايز اي
سعيد : ف لبوة بتتكسف بردو
ناهد : ايوة انا قول بقي
سعيد : مردتيش عليا ف موضوع سامح
راحت ناهد قامت م ع رجل ابوها وقعدة قدامه ع ركبها ومسكت زبة وحشني اوي يا بابا وشكلة جميل اوي وراحت بايساه وبتطلع لسانها تدوق طعمه وعماالة تبوس فيه كل شوية
سعيد : تعالي يا جوجو انتي وسموحة شوفي الهنا ال بقيت فيه
جت جمالات وسماح تشوف الهنا ال هو فيه وكانوا عريانبن ملط وكانت لسة ناهد عمالة تبوس زب ابوها وتمصمص فية واول مشافت امها واختها بيتفرجوا عليها زادت ف المص اوي وبقت تلعب ف بيضانه
سعيد : ودة الرد ع موضوع سامح يا جمالات
جمالات : ( صغروته عالية) لولووووووووي الف مبروك يا حبيبتي
وبكدة خلص الجزء 15 استنوني الجزء الجي ف احداث ساخنه ومفجأت غير متوقعه رايكم يهمني
الجزء 16
أولآ أنا أسف ع التأخير لظروف شغلي وهختصر الجزء 16 ع 3 مشاهد هيتمهد عليها بقيت القصة كلها
( رسالة غامضة )
المشهد الأول
(اه يا بابا عايزة اتناك اوي افتحني اعملي اي حاجة
متسبنيش كدة كسي بياكلني اوي طفي لي ناري
خليني شرموطة اوي خليني اتناك من الرجالة كلهم
مش هسيب زب راجل غير وهو في كسي
اه يا ماما اتصرفي بسرعه )
جمالات : ألف مليون مبروك يا حبيبتي
سعيد : أيوة بقي مصي اوي يا لبوة البت بقت حريفة يا جوجو
جمالات : طالعه لأمها طبعآ عقبال متاخد لبونتها منها
سماح : هفضل احك ف كسي كدة كتير اووف بقي
جمالات : ايه رايك نظبط طيازهم
ناهد : انا موافقة يا بابا حتي لو كسي بردو موافقة
سعيد : لا انتي تهدي شوية علي نفسك وكملي مصي
ناهد: لية يا بابا بس نفسي اجرب زبك وهو بيدخل ويخرج من كسي ( كل دة وعمالة تحسس ع زب ابوها ) نفسي احس بية بينيك جسمي كله مش كسي بس
وفجأة ابوها نطر لبنه ع وشها وغرقلها وشها
جمالات : احا يا خول احا كمان مرة دة انت مبتغرقنيش كدة
سماح : متزعليش بقي يا ماما دي قدرات نانا هههههههه
ناهد : قروا عليا بقي اجري هاتي الزب الصناعي من جوة
دة انا هفشخه العرص دة هعرفة ازاي يجيب لبنه بسرعه كدة
جمالات : أيوة بقي جت اللي هتاخد بطاري من الخول دة اجري يابت وهفتحلك طيزك بسرعه يالبوة يابنت الشرموطة ( الكلام لسماح )
سعيد : احا احا احا احا انتوا نويتوا خلاص تلاته ع واحد حرام يا ولاد الخول
سماح : مين هيلبسة ماما بقي المفروض هتبتدي
جمالات : انا سامعه صوت رنه تليفون
سماح : الحقي يا ناهد دة تليفونك
ناهد : ودة وقته اوف بقي
سعيد : شوفي الا يكون سامح ولا حاجة فرحيه
( راحت ناهد تشوف مين ال بيرن لقيت رقم مش ظاهر وملحقتش كانت الرنه خلصت وسابت الفون ع السرير
ولسة هتطلع من الأودة بتاعتها راح الفون رن تاني )
ناهد : ألو الو
المتصل : (بعد شوية ) انجز يا سامح يا خول
ناهد : سامح مين دي وفيه ايه
المتصل : انت كل دة بكسمك بتجيب الصناعي
سامح : انا أسف يا سهام
ناهم بلمت من الصوت ووقفت مكانها ولسة بتسمع اسم سهام افتكرت اخت سامح ومحستش غير بأمها
جمالات : ايه يا نانا مين ال بيرن ف الوقت دة
ناهد : بتشاور هووووووس وشغلت الميكرفون
سهام : ايه سهام دي يا خول اسمها ستي يا عرص يابن المتناكه
سامح : خلاص انا اسف يا ستي هاتي رجلك أبوسها
وراح الخط اتقفل
جمالات : حصل ايه وايه ال بيحصل دة مش فاهمه حاجة
ناهد : انا مش فاهمه اكتر منك
جمالات : قصد سامح ايه من دة
ناهد : لا سامح ميعملش كدة ولا مش عارفة بس مستحيل كدة
جمالات : يا حزن الحزن هتبقا البنت وامها
ناهد : ايه ياماما هيا ناقصاكي انتي كمان دلوقتي
سماح : ايه فيه ايه مين ال كان بيرن وبتتوشوشو ف ايه
ناهد : لا مفيش حاجة نمرة غلط
جمالات : روحي يا سماح واحنا هنيجي وراكي
سماح : حاضر
جمالات : هتعملي ايه ف ال حصل دة .
ناهد : مش عارفة والل& يا ماما وبعدين سهام قصدها ايه
عايزة تكسر اخوها قدامي لية وايه الرسالة فى كدة
هو في حاجة بينكم يا ماما انا مش عارفاها ولا ايه
جمالات : لا يا بنتي مفيش حاجة
ناهد : متاكدة
جمالات : ايوة وحتي لو فيه سهام مكنش في حاجة بيني وبينها
ناهد : ولا انا احنا مجرد اصحاب عاديين مش للدرجة انها تعمل كدة
جمالات : متسبقيش الأحداث وبكرة هما جايين وكل حاجة هتبان
ناهد : عندك حق
جمالات : طيب يلا نكمل
ناهد : لا كملوا انتوا انا دماغي بايظة خالص وفصلت ومتعرفيش حد عن اي حاجة لحد مشوف هنعمل اي ونفهم
وطلعت ماما وقفلت بابا اودتي وزي مانا ملبستش حتي الاندر ورميت نفسي ع السرير وعمالة افتكر المكالمة يمكن اقدر اربط حاجة وفضلت صاحية لحد منفس الرقم رن من تاني ومردتش ارد علية لحد مفضل يرن كذا مرة لحد مقررت اني ارد
ناهد : ألو
المتصل : ازيك يا ناهد عاملة ايه يا حبيبتي
ناهد : طنط مريم ….!!!!!!
مريم : أيوة مالك مستغربة كدة لية
ناهد : لا مش مستغربة
مريم : انا عارفه انتي بتفكري فى ايه دلوقتي
ناهد : بفكر فى ايه مبفكرش فى حاجة
مريم : يا سلام والخول ال متقدملك دة
ناهد : تهتهت فى الكلام ومش عارفة تقول ايه
مريم : جمالات صاحية ولا نامت شكلها زمانها نامت
ناهد : لا صاحية
مريم : طيب اديهاني وانا هفهمها سبيلها بس التليفون
وطلعت ناهد تودي الفون لأمها ولقت امها قاعدة ع زب ابوها وشغال رزع فيها وعمالة تصوت
ماما ماما كلمي طنط مريم عايزاكي
جمالات : اه اه بالراحه يا سعيد فشختني وبقت تعلي صوتها تدريجى تسمع مريم .
مريم : جوجو يخربيتك انتي شرموطة كدة على طول
جمالات : مريم حبيبه قلبي مش وقتك خالص
مريم : هههههههههه سيبي ال ف ايدك يا لبوة وادخلي اودتك واقفلي ع نفسك الباب عايزاكي ف حاجة ومش عايزة حد يعرف بيها
ودخلت جمالات اودتها وقفلت الباب عليها وطولت اوي ف المكالمة وناهد عماله تضرب أخماس ف سداس برة وسماح عمالة تلعب ف زب ابوها وبعد ساعه شوية كدة كانت ناهد زهقت ودخلت اودتها ولقيت امها داخلة عبيها وبتديها الفون وبتقولها خدي كلمي سهام عايزاكي
وبكدة خلص المشهد الأول استنوني بكرة ف المشهد التاني
المشهد الثاني والثالث ؛
( منتصف الحكاية )
حديث مع النفس لكل أطراف الحكاية
عائلة ناهد
ناهد : هيا اي الحكاية دي العقل مشتت ع الأخر وكل مرة حدوتة شكل بدأت من الأتوبيس ووصلت للسرير طيب يعني وبعدين اكتشافات كتيرة وصلتلها لحد دلوقتي وكل اكتشاف مش سهل خالص بيصعبها عليا أكتر وكل مشكلة بيكون ليها حل وممكن تتعقد بردو بس مش هيا دي المشكلة والظروف اوقات كتير بتعصبني يا تري اي هيا النهاية بعد مكنت عايزة أخد حقي من بتوع الأتوبيس بقيت عايزة أسيبلهم نفسي يعملوا فيا ال هما يحبوه واكون شرموطتهم الوحيدة بس متوقعش كدة كن او لا تكن ...
جمالات : ايه يا دنيا هتوديني لفين الحكاية بتلف تلف وبتتعاد من تاني بس العكس نهايتي هيا بداية بنتي .. كان نفسي أكون ست بيت محترمة مخلصة لجوزها وأولادها وبقيت ست شرموطة بتودي ولادها للغلط وبكون مبسوطة بيهم وبشجعهم علية بس اعمل ايه نشأتي كدة أم شرموطة وأب خايب ميعرفش حاجة عن بيتة ولا عن عيالة وزوج أكتشف انه خول وكان عايزني اسلم نفسي لشهوتة ولشهوتي ونبص لفوق اكتر ما نتخيل وهيا هيا دي الحكاية كن او لا تكن
سماح : **** بريئة جدآ معرفش حاجة عن اي حاجة اصحي فيوم بالليل ع بابا القية بيحسس ع جسمي وكانه بيلعب لعبة جميلة كطفل صغير لعبة حاببها ولا قادر يسيبها وانا كمان حبيتها وبقيت انا ال بطلبها ولما امي شافتني جت شاركتني ومنصحتنيش وحاولت اوقع اختي كتير لاكن معرفتش لحد مجتلي ولقيتها هيا كمان فرحانه بيا لية يا دنيا جنيتي ع برأتي ولا أب راجل ولا حضن حنين أسند علية ويخاف عليا وهيا دي حكايتي كدة كن او لا تكن
سعيد : راجل خول اوي طول عمري اموت واتناك ولما حبيت بنت وبقيت مراتي اكتشفت حقيقتها هيا وأهلها حسستني انها المظلومة ف الحكاية لاكن للأسف هيا العقربة ولما اكتشفت اني خول وقفت جنبي وساندتني وبقيت هيا ال بتنكني ومبقتش اتناك من حد غيرها هو كدة انا المظلوم وهيا دي حكايتي كدة كن او لا تكن
*********
عائلة الحج
الحج : انا بقي مصطفي سعيد ولقبي من صغري الواد المايص حبيت نفسي ع كدة ومحبتش اتغير خالص وكنت فقير ولما اتجوزت بقيت غني اوي بس الفلوس خسرتني احب الناس ع قلبي لحد موصلت لل انا عايزه وعملت كل حاجة بس انا مش خول انا بخدم بس الرجالة ال يفشخوا عرضي انضف اكساس عرضي من لبنهم بلساني ودي شغلتي ال جابت لي الفلوس دى كلها وقررت انا ومراتي اننا نشتغل ف بلدنا ونضيف حبايبنا معانا وهيا دي حكايتي كن او لا تكن
مريم : انا متجوزة راجل خايب اوي مفكر نفسة يعرف كل حاجة ف كل حاجة وميعرفش ان انا ال بمشي كل حاجة بدماغي لولا جسمي كان زمانه خيبان عدمان ميعرفش الالف من كوز الدرة وخلفتي سودة وابني بدل مايعرص عليا لقيته بيتناك وبنتي بقي وجمال بنتي هيا الوحيدة ال بخاف منها اوي شريرة وعنيدة ومش سهلة خالص وهيا دي حكايتي كن او لا تكن
سامح : يا سلام ع الحب انا حبيتها اوي بس انا خول اوي وشرموط اوي هنيكها كتير بس هل هتوافق بعد كده تنيكني وتتناك معايا ولا ايه بقي وهيا دي حكايتي كن أو لا تكن
سهام : مفيش حاجة ف الدنيا دي تشغلني انا وبس كسم الكل ولا تقول اب وام واخ بإشارة بس مني ممكن اضيعهم كلهم ف ثواني معدودة با ويلك وسواد ليلك يا اللى تفكرني لعبة وترميها لما تخلصها انا محدش يعرفني ولا انا اعرف نفسي نمرودة اوي ميعجبنيش العجب شريرة جامد ادوس ع الكل بكعب جزمتي ولا يشغلني حد من أب معرص كبير وام شرموطة بنت وسخه واخ خول واهبل وغلاوتك ومعزتكم ف قلبي لبيعكم ال وراكم وال قدامكم بس بشويش ع اقل من راحه راحتي اتلذذ واتمتع بتعذيبكم نفر نفر ومفيش حاجة اسمها كن او لا تكن انا بقي غيرهم كلهم يانا يا مفيش حكاية من البداية ولا النهاية
*******
سعد : انا بقي محدش يفتكرني ولا حد يتوقعني خالص انا ال ف ايدي المفتاح بتحكم فيهم كلهم من ورا الستار محدش أكبر ولا أعلي مني ومفيش حكاية لأن انا الحكاية وأنا الجاني وانا المتخفي
دينا : أمرأة الأتوبيس : أكيد فاكريني بس ماركزتوش معايا خالص انا ولا اي حاجة فى دول كلك انا فردة شبشب حمام اتلبس وقت اللزوم ولما اتخلع اترمي ومكاني ع الارض
( شباب الأتوبيس )
احنا بقي اولاد الشوراع ال مفيش حد يقدر يلمنا خالص ميقدرش علينا غير **** وحدة وبس
والعيلة سواء دي او دي عيلتين شراميط برجالتها ونسووانها كلهم هيقعوا تحت المصيدة
درش : صح يا هيما عندك حق
ابراهيم : انا قولتلك قبل كدة يا كسمك بس حنيتك اللى هتضيعنا
درش : خلاص يا ملك الكلمة كلمتك أنت أطلب وانا أنفذ من غير ما افتح بقي بكلمة
*********
سماح : بت يا ناهد اصحي با لبوة كل دة نوم الناس على وصول
ناهد : لية هيا الساعه كام دلوقتي
سماح : الساعه 2 ونص ياختي والناس ساعه وجايين
ناهد : طيب خلاص انا صحيت خلاص
سماح : وانا هروح اكمل مع ماما واساعدها ف الاكل
ناهد : احييية دة االخوول رن كتير عليا مش مشكلة انا هعمل زي ما سهام قالتلي واستني لما نتكلم انا وهيا لوحدينا
( ولقت ناهد باب الاودة بتاعتها بيتفتح وبيتزق جامد )
جمالات : ايه يا بنت الشرموطة كل دة نوم ناموسيتك كحلي ولا ايه انتي سايبانا من امبارح ومكملتيش معندكيش دم خالص
ناهد : ما انتي عارفه انا كنت بتنيل اعمل ايه امبارح مش بتدلع يعني هو انا ناقصة
جمالات :طيب قومي يا كسمك لحد ما الخول يجيب بقية الطلبات من تحت
ناهد : ماشي انا قايمه اهو وطي صوتك علشان الناس متسمعناش كدة
جمالات : ماشي با لبوة
وقومت من نومي اتشطفت وحضرت بقيت الحجات مع ماما لحد ما بابا جة وجاب الطلبات وبعد شوية لقيناهم وصلوا تحت وبابا نزل يستقبلهم وبكدة خلص الجزء 16 استنوني ف الجزء الجي واحداث ساخنه متتالية مليئة بالجنس والغموض
فماذا يحدث بعد أرجو التقيم من 10
الجزء (17)
( الزيارة )
ناهد :
مش عارفه اتصل ب سامح دلوقتي ولا اصبر شوية هما كدة كدة زمانهم جايين
ولا استنا هشوف ايه اللى فى دماغ سهام
لا بقي لازم اشغل عقلي شوية دي هتبقي حياتي محدش هيكون ليه دخل ليها
وهتصل بيه دلوقتي ومن جهه تانية اشوف عارف بال سمعتني بيه سهام ولا لا
الوووووووو
سامح : انا قولت انك مش هتتصلي
ناهد : لا بس راحت عليا نومه وصحوني بالعافية
سامح : احنا بنلبس بقي وجايين قولتي ايه
ناهد : كل خير يا سامح
سامح : خلصي يا نانا وهاتيها على بلاطة كدة يا موافقة يا لا
ناهد : هيا الخطوبة هتبقي امتي كدة
سامح : خطوبة مين ..!!!
ناهد : هتكون مين يا اذكي اخواتك
سامح : انتي بتتكلمي جد
ناهد : اخلص ياض علشان ورايا حاجات كتير
سامح : دة احلي خبر سمعته ف حياتي
ناهد : هتكون امتي الخطوبة
سامح : لما اجي هقولك
ناهد : لا دلوقتي
سامح : سلام علشان نازلين
ناهد : سلام سلام يا خوية
ناهد : ماما تعالي عايزاكي
جمالات : انا مش فاضيالك دلوقتي
ناهد : لا تعالي بس ف حاجة مهمه
جمالات : خير يا اللى معندكيش دم
ناهد : من الواضح كدة ان سامح ميعرفش
جمالات : طيب وانتي ناوية على ايه
ناهد : دلوقتي مفيش لاكن اشوف سهام الأول وبعدين اعرف
جمالات : طيب عرفيني ناوية على ايه اول بأول
ومن جهه أخري
نزل سامح لمكتب الحج وخبط على الباب
سامح : انت موجود يا بابا
الحج : ايوة انا جاهز ومستنيكم
سامح : طيب ناهد موافقة انت هتعمل ايه
الحج : خلاص يابني مبروك عليك الخطوبة الخميس الجاي والفرح
هيبقي على طول بعد يومين
سامح : مش المفروض نطول شوية علشان تلحق تجيبلها حاجة
الحح: ملهاش دعوة تيجي بالهدمه اللى عليها وانت الفيلا بتاعتك جاهزة
سامح : فيلا ايه يا حج احنا مش هنبقي مع بعض كلنا
الحج : الفيلا اللى جنبنا انا اشتريتها لك اتجوز فيها وبعد شوية نفتح الاماكن على بعضها
سامح : اللى تشوفة يا حج
الحج : طيب اطلع استعجلهم ومتقولهمش حاجة خليها مفاجأة للكل
سامح : حاضر يا حج
وطلع سامح يستعجل مريم وسهام ونزلوا مع بعض وخرجوا واتحركوا بالعربية
ناهد : بابا يا ماما يا بابا
جمالات : ايه فيه ايه تاني
ناهد : الجماعه وصلوا تحت
سعيد : طيب انا هنزل استقبلهم وانتوا اجهزوا بسرعه
سعيد نزل يستقبلهم
سعيد : يا مراحب يا مراحب
الحج : لسة زي ما هوة يا صاحبي متغيرش
سعيد : ولا حاجة اتغيرت اتفضلوا يا جماعه اتفضلي يا مريم هانم
مريم : ههههههه الل& يجازيك يا سعيد هانم ايه يكرم اصلك بلاش البكش دة
الحج : هانم ايه يابن الدايخة ههههه لو كنت ناسي زمان
سعيد : ومين ينسي يا صاحبي يلا اطلعوا يا جزم
الحج ومريم : أيوة كدة نطلع بنمووووت ف الشتيمة
والكل ضحك وسامح وسهام كانوا مستغربين الموقف رغم انهم عارفين كل حاجة
وطلعوا ع السلم ودخلهم سعيد الشقة
مريم : البت جمالات فين يا سعيد
سعيد : بتلبس جوة عايزة تدخليلها ادخلي
مريم : مانا هدخل هستناها ولا ايه
الحج : طيل ادخلي يا ختي شكلك حنيتي ولا اي
سعيد : هههههههههه هيا مبطلتش لسة
مريم : ابطل ايه ياض انت انا مفتوحة ع البحري
سعيد بصلهم بصه استغراب وشاور بعينة على سامح وسهام
الحج : تعالي يا سعيد عايزك نقف ف البلكونة شوية
سعيد : طيب هدخل مريم عند جمالات وسهام عند سماح وناهد
مريم : انا عارفة السكة تعالي يا بت يا سهام ندخل
وخد سعيد الحج وسامح ودخلوا البلكونة
الحج : عارف انك مستغرب بس متقلقش يا صاحبي مبنخبيش حاجة عليهم
سعيد : بس
الحج : بس من غير بس الحياة حلوة اوي يا سعيد انت اللى رفصت النعمه
سعيد : يا عم السكة بت كلب وانا خوفت منها بصراحه
سامح : وهو دة بقي كان سبب الانفصال بينكم
الحج : ايوة يا سامح عمك سعيد فضل انه ينفصل ويعيش عيشته دي
ومن جهه أخري
جمالات : ادخل يا سعيد
مريم : سعيد سعيد مين يابنت المتناكة
جمالات : ههههههههه حبيبتي لسة لبوة زي ما أنتي
واخدوا بعض بالأحضان والبوس والتقفيش وكانوا هينسوا نفسهم
جمالات : يخربيت امك العيال برة
مريم : كسمهم انتي وحشاني يا بنت المرة
جمالات : وانتي كمان يا لبوتي اومال فين سهام بنتك
مريم : وريتها اودة ناهد وجيتلك انا
جمالات : انتي لسة فاكرة المكان
مريم : من فات قديمه تاة ياه يا بنتي
جمالات : طيب يا وسخه هلبس الطرحه ونطلع سوا
ومن جهه أخري
ناهد : حاضر يا ماما انا قربت اجهز
سهام : انا سهام ممكن ادخل
وفتحت ناهد الباب وكانت مغطية نفسها ب باب الأودة : ادخلي بسرعه
سهام : يخربيت جمالك يا ناهد ايه الجسم دة يابت
ناهد : بس بقي متكسفنيش
سهام : ماشي
ناهد : كويس انك جيتي عندي الاول انا دماغي بتودي وتجيب
سهام : لا متخليهاش تودي وتجيب
ناهد : انتي قصدك ايه من اللى خلتيني اسمعه تفضحي اخوكي كدة عادي قدامي
سهام : علشان انتي هتبقي مراته لازم تعرفي كل حاجة وبعدين انتي بنت زيى يعني
ناهد : انتي كدة كلامك بيقول انك مش عايزاني ابقي فى حياتكم قولي عادي انا مش هزعل
سهام : المهم انتي رديتي على سامح ولا لا
ناهد : أيوة رديت علية وبعدين انتي بتتهربي لية كدة
سهام : متبقيش غشيمة كدة يوم السبت هنمشي بدري من الشغل ونقعد على كافية ونتكلم فى كل حاجة وتعالي نطلع دلوقتي علشان محدش يفكر حاجة
جمالات : بتخبط على الباب خلصوا يا بنات الحج مستنيكم برة
ناهد : حاضر يا ماما انا خارجة اهوة
ناهد : ماشي يا سهام لما نشوف اخرتها ايه
الحج : ايه دة كلوا اية دة كلوا كل دة كنتوا بتلبسوا
ناهد : معلش يا عمو الحج كنت بسئل سهام على حاجة فى الشغل
الحج ماشي يا ناهد بس شغل فى الشغل انما كدة لا
سعيد : ايه نتغدي دلوقتي ولا نستني شوية
الحج : اصبر شوية مستعجل على ايه
سعيد : طيب قومي يا ناهد اعملي شاي ولا عصير
الحح : كمان شوية بس كلكم أقعدوا كدة وفتحوا دماغكم معايا
سعيد : ماشي اتفضل يا حج
الحج : (الكلام موجة لأبناء سعيد ولأبناءة )
بصوا يا ولاد احنا كدة مش معرفة سنه ولا اتنين احنا معرفة عمر بحاله اتربينا سوا وعيشنا سوا
بس الظروف هيا اللى فرقتنا شوية وكل واحد شاف طريق اكل عيشة ومن دلوقتي انا مش عايزكم تتفرقوا عن بعض كلكم كدة ولادي سامح وناهد وسهام وسماح خليكوا كدة فى ايدين بعض وانتي يا سماح اتخرجي كدة وابقي دكتورة علشان ابني لك مستشفي
سعيد : ههههههه مستشفي مرة واحدة قول عيادة ياحج
الحج : متدخلش بيني وبين عيالي كفاية الفقر اللى عايشتهم فيه
ناهد : مع احترامي الكامل ليك يا عمو الحج بابا ماعيشناش فى فقر ولا حاجة بالعكس رغم ان حالتنا متوسطة بس مخلناش محتاجين حاجة ولا محتاجين لحد كل طلباتنا كانت موجابة
الحج : اصيلة يا بنت يا ناهد وبمليون راجل والل& يابنتي
وعلشان كدة يا سعيد انا طالب ايد ناهد لسامح ابني
سعيد : ناهد بنتك زي ماهيا بنتي كدة مأخرهاش عنك يا حج
بس رأيها اهم حاجة هيا اللى هتعيش
سامح : وهيا موافقة يا عمي
الحج : ايه رايك يا ناهد
ناهد : بدوووون رد
سعيد : نفهم من كدة انك موافقة
ناهد : تشربوا شاي ولا عصير
الحج : نخليها شربات بقي زرغوطة يابت انتي وهيا
لولوووووووووي لوووي لوولولولولولولولولولولولولولووووووو ووووووووووووووي
لولوووووووووي لوووي لوولولولولولولولولولولولولولووووووو ووووووووووووووي
لولوووووووووي لوووي لوولولولولولولولولولولولولولووووووو ووووووووووووووي
لولوووووووووي لوووي لوولولولولولولولولولولولولولووووووو ووووووووووووووي
الحج : يناسب معاكم خطوبة وكتب كتاب الخميس الجاي والفرح الجمعه
جمالات : بصراحه يا حج احنا مش جاهزين دلوقتي نخلي الخطوبة دلوقتي وكتب الكتاب والفرح بعد سنه دي اول فرحتي ولازم اجهزها جهاز يليق بيكم
الحج : والل& انتي عبيطة يا جمالات جهاز ايه يابنتي كل حاجة جاهزة وبكرتونتها شوف هتروحوا امتي وسامح يفرجكم على الحاجة واللى مش عاجبكم يغيروة وبالنسبة للهدوم مريم هتاخدكم وتجيبلكم كل حاجة
سعيد : بس كدة كتير اوي يا حج
مريم : ملكش دعوة يا سعيد احسن والل& احلف ان دي نهايتنا بينكم
الحج : زي ماقالت مريم
سعيد : رايك يا ناهد
ناهد : الراي رايك يا بابا اللى تقولة انا موافقة علية
الحج : خلاص بقي سامح هيعدي عليكم بكرة بعد العصر هوا ومريم وتروحوا تجيبوا الدهب ومفيش شغل الفترة دي ومرتبك شغال والضعف كمان
سعيد : خلاص اللى تشوفو يا حج
وبعد شوية حطوا الاكل والكل اكل وخدوا سهرتهم واليوووم عدي على خير من غير سامح مايتكلم مع ناهد وع الساعه 12 بالليل سامح اتصل على ناهد وقعدوا يتكلموا مع بعض ربع ساعه ماطولوش وكله دخل نام واليوم عدي والي اللقاء ف الجزء 18
الجزء الثامن عشر
سعيد : استنوا محدش ينام عايزكم فى حاجة مهمه
جمالات : ايه يا راجل ف ايه احنا تعبانين طول اليوم مش وقته كلام خالص
سعيد : مش اللى فى دماغك يا شرموطة انا عايزكم علشان مستقبل ناهد
ناهد : ايه يا بابا انت هتقلقني ليه كدة
سعيد : انتي متكلمتيش معاها فى حاجة يا ولية
جمالات : لا مجاش كلام فى اي حاجة علشان اتكلم
ناهد : بابا لخص متخوفنيش بجد
سعيد : أنا مش عايز أخوفك من حاجة انا عايز أعرفك ان هما زينا كدة بس على وسع
سماح : ازاي يا بابا على وسع
سعيد : يعني في ناس بتنيك مع مريم والحج عارف واوقات كتير بيكون معاهم
ناهد : طيب وسامح وسهام
سعيد : اللى عرفته ان سامح يعرف بس سهام معرفش
انا مش عايز يستغلوكي وتمشي بدماغهم أنا عايزك انتي اللى تمشيهم
ناهد : يعني سامح ممكن يجيب حد ينام معايا ويتفرج عليا
جمالات : أكيد مش ممكن يعني عارفه بأمه
هتبقي مراته عادي بس انتي خلي بالك من نفسك
سعيد : أحلي حاجة مفرحاني ان انا هدوق كسك وادوقه دقة
ناهد : طيب أنت هتوافق بكدة ان بنتك تنام مع ناس تانية
سعيد : اظن انا كلمتك قبل كدة فى الموضوع دة يا ناهد
أهم حاجة انك تكوني مبسوطة من اللى بتعملية طالما انتي حاطة
حاجة فى دماغك وعايزة تعمليها هتعمليها غصب عن اي حد
طيب ولية أقف فى طريقك يابنتي اللى يبسطك يبسطني
ناهد : طيب أنا عايزة أعرف ايه السبب اللى خلاكم تبعدوا عن بعض كدة
جمالات : حاجات قديمة يا ناهد مش حابين نفتحها من تاني
ناهد : لا ياماما معلش علشان ادخل ف اللعبة دي لازم أكون عارفه كل حاجة
سماح : أيوة ناهد عندها حق يا ماما من حقنا نعرف كل حاجة
سعيد : طيب اللى هنقولكم عليه دة مش عايز حد غيرنا احنا التلاته يعرف
جمالات : انت هتقول ايه يا سعيد
سعيد : بس يا جمالات لازم يعرفوا كل حاجة فتحوا دماغكم معايا وبعد
ماخلص كلامي اللى عندة حاجة وعايز يقولها يقولها
ناهد : ماشي يا بابا انا كلي اذان صاغية
جمالات : انا مش عارفة انت فى دماغك ايه بالظبط
سعيد : مفيش ف دماغي حاجة بصي يا بنتي انتي وهيا وبالذات
انتي يا ناهد ركزي ف كلامي كويس اوي انا أعرف عمك الحج
من صغري اتربينا مع بعض وكل حاجة
كانت بتحصل كنا مع بعض بردو وكذالك الحال مع مريم وامكم
والدنيا كانت ماشية لحد الحج ما اتعرف ع مريم وخطبها وسافر وانا كنت
المرسال بتاعه هنا ووقتها اتعرفت ع امكم واول مانزل الحج من السفر انا كلمته
علشان يكون معايا ونتقدم لامكم وهوا وافق ع طول ورحنا اتقدمنا وتمت الخطبة
وبعد كدة لقيت مريم بتحوم عليا وبترمي كلمتين من هنا ومن هنا ع الجنبين يعني
جمالات : وف يوم مريم جتلي البيت وحكتلي عن اللى الحج بيعمله معاها بوس
واحضان ولمسات
وحاجات كتير يعني كانت بترميلي الشبكة علشان تهيجني
علشان لو ابوكم طلب مني كدة ماارفضش
اوافق ع طول وفعلا دة حصل وابوكم جة وبقت لمساته تزيد ليا
وكنت برفض واقبل الاتنين ف وقت واحد
لحد مافي يوم اهلي وأهل مريم كانوا مسافرين رايحين البلد لاننا قرايب
واتقلبت بيهم العربية في البحر وكلهم ماتوا
وبقيت انا ومريم قاعدين مع بعض ف بيتنا وف بيتهم يوم هنا ويوم هنا
ومحدش من أهلنا اللى ف البلد سئل علينا وطبعآ دة
لأسباب كتيرة جدآ مش هتفيد بحاجة لو حكيتها
وفى مرة الحج كان عندنا ف البيت وشوية ابوكم جه وكلنا قعدنا مع بعض
ومريم قامت تعمل لينا كلنا عصير
انا مكنتش عاطية ليها خوانه ومتوقعتش انها تحط حاجة ليا ف العصير
وعرفت بعدين ان حطت حاجة بتخلي الشهوة عند الست تزيد اوي تكون عايزة تتناك باي طريقة من اي حد قدامها
سعيد : وبعد ماجت من المطبخ وجابت العصير
وادت لكل واحد كوبايته كلنا شربنا وعادي جدآ
ولقينا مريم قامت قعدت ع رجل الحج والاتنين بقوا يبوسوا بعد قدامنا كدة عادي وكل شوية
عمال اطلع صوت احم احم يراعوا مشاعرنا واحنا قاعدين معاهم
لقينا الحج شاور ع امكم ونفس الكلام مريم شاورت لامكم عليا انا قولت مبدهاش بقي
جمالات : بصراحه انا من المنظر ال كان قدامي كسي كان عمال ياكلني بطريقة غريية جدآ
ومش عايز يهدا خالص لحد ما أبوكم قرب مني وبقي يحسس ع كل جسمي وانا سبتله نفسي
سماح : انا هيجت من الكلام يا ماما كفاية كدة وتعالوا جوة
ناهد : هههههههه بس يالبوة خليهم يكملوا
سعيد : طيب تعالي يا سموحة مصمصي ف بتاعي واحنا بنتكلم
سماح : أيوة كدة يا أحلي بابا ف الدنيا
جمالات : شوفت البت هايجة ازاي مش عارف طالعه لمين
سعيد : لمين يعني اكيد طالعه شرموطة لأمها
ناهد : ودة وقت شرمطة يا ماما دلوقتي احكوا احسن
جمالات : يعني بذمتك كسك مبياكلكيش
ناهد : لا خالص دة كلام عادي مبيأثرش فيا
سعيد : خلاص خليكم انتوا معايا وسيبوها ع راحتها
جمالات : كمل انت يا سعيد وانا هاكل كس سماح شوية
سعيد : والحج قلع مريم هدومها وفضل يبوس ف جسمها كله
لحد مابقت عريانه خالص وكل دة وكان لسة مقلعش هدومه
وبعدين نيم مريم ع الكنبة ال كانوا قاعدين عليها وبقا فوق منها
ماسك ف شفايفها بوس وبايدة بيحس ع وشها بكل رومانسية وعمالة
ينزل من وشها لحد رقبتها لحد موصل لحد صدرها ساب بوقها ومسك صدرها وعض حلمتاها
وطلعت اه اه اه جننتني انا شخصيآ وكل دة وانا عمال احسس ع جسم جمالات لحد ملقيتها
مرة وحدة قعدت ع رجلة وعطتني شفايفها وبقينا عمالين نبوس ف بعض وبحسس ع ظهرها من شعرها لحد طيزها
ولسة واصل لحد طيزها ومش حاسين غير لما مريم قامت حضنت جمالات من ضهرها والحج وراها عمال يحك ف جسمها بصراحه يولاد انا كنت هايج اوي من الموقف مريم جسمها كرباج اوي لحد ما مريم شدت جمالات من ع رجلي وقعدت مكانها وكانت عريانه خالص وانا ماصدقت نزلت عليها بوس وتقفيش لحد ما اترمينا ع الارض
فتحتلي مريم سوسة البنطلون وسحبت البنطلون وبتاعي كان قايم ع اخرة ونزلت تبوس ف زوبري ولقيتها عملت حركة
فيا خلتني اتنطر من مكاني واجيب لبني عليها
جمالات : عملت ايه يا خول
سعيد : عملت لقيتها وهيا بتمص ف زوبري حركت بصوابعها على خرم طيزي وحسست عليه وراحت مدخلة صوباعها مرة واحدة
جمالات : بتغمز لسماح وكانت سماح لسة بتلعب ف زبرة وتمص فيه
سماح : راحت عملت نفس الحركة ال مريم عملتها لقيت ابوها اتنفض بردة
من مكانه ونطر لبنه ف بوقها وعلى وشها وقالت ليه كدة يابابا يا خول عملت فيك كدة
وناهد كانت عمالة تلعب ف نفسها بحيث ان محدش ياخد باله منها ولما بصولها
معطوهاش اي اهتمام ولا كانها موجودة
ناهد : كمل يابابا سكت لية
جمالات : انا اللى هكمل يالبوة قومي يا سماح ريحيها بدل ماهيا مخبيا نفسها كدة
ناهد : خلاص انا جايالكم بنفسي كسي بينهار ع اخرة
سعيد : ايه يا لبوة مش كان مجرد كلام
ناهد : جرا ايه يا خول انت تتناك وانت ساكت
جمالات : اديله على دماغه الخول دة
سعيد : طيب يا شراميط
ناهد خلعت البنطلون والاندر وقالت لأبوها تعالي الحس كسي يا بابا يا خول
جمالات : قوم يا راجل وانا هكمل مكانك
وقام سعيد ونزل على ركبة وباس كس ناهد وقال انا بحب كسك اوي يا ناهد
امتي بقي يتفتح وانيك فيه براحتي وبقي يطلع لسانه يلحس ف كسها ويبوس فية
وبايدة عمال يحسس على كسها وبينزل ع خرم طيزها يلعب فيه وياكل كسها اكل
جمالات: واول ماشدتني مريم من على رجل سعيد ملقتش قدامي غير الحج واقف وبينزل بنطلونة
وشاور ع زبة وقالي مصي وانا هخلية يبسطك وبصيت ع سعيد لقيته ف الارض روحت نزلت ع ركبي
وبقيت عمالة امص ف زوبرة وهو ماسكني من دماغي وعمال ينيكني جامد ف بوقي وكان هيخنقني ومن كتر مصي لية جاب لبنه في بوقي ولقيت مريم واقفة ورا الحج وبتبعبص ف طيزة هو كمان بس كانت عمالة تدخل صوباعين وتلاته ف طيزة وعمالة بتغمز ليا وبعد كدة قعدنا نبص لبعض شوية كدة وكنا مبسوطين اوي لحد ما الحج خد سعيد ومشي
وعملت انا ومريم احلي سحاق ف اليوم دة ونزلنا عسلنا اكتر من مرة ولما خلصنا قالتلي
مريم : ايه رايك ف اليوم دة
جمالات : جميل اوي يا لبوة انا اول مرة احس بكدة
وبعدين انتي بعبصتي الحج لية هو خول ولا ايه
مريم : خول وبس دة معرص كمان ومعندهوش مانع انى اتناك قدامه من اي حد
والظاهر ان سعيد شكلة كدا بردوا
جمالات : لا انتي بتهزري يا لبوة قولي انك بتضحكي عليا هتجوزيني راجل خول وانتي اكتر واحدة عارفه بحياتي
مريم : انا عملت معاه نفس اللى عملته مع الحج ولو كنتي مركزة معايا كنتي شوفتي بنفسك كدة بس انا معرفش انه اتناك قبل كدة ولا لا
جمالات : طيب وايه العمل يا لبوة انا دي مش حياتي ولا دي دنيتي انا عايزة اعيش محترمة بقية عمري
مريم : معرفش بقي انتي وهو احرار مع بعض وبعدين انا قولتلك معرفش حاجة ومتعرفيهوش اني حكتلك ع حاجة
جمالات : حاضر هو انا عبيطة سبيني بس افكؤ واشوف هنوي على ايه بعد كدة
ناهد : اه اه الحس اكتر يا يا بابا قربت اجيبهم اهههه خلاص قربت وبعدين يا ماما حصل اي تاني يخربيتكم دة انتوا كلكم بلاوي زرقا وانا معرفش اه اه اه اكتر كمان
جمالات : ولا قبلين بس بعد كدة اتجوزنا وانا عرفت من ابوكم وحكتلة ع كل ال حصل بيني وبين مريم وعن ال مستخبي ف حياتي ومريم والحج كانوا اتجوزوا قبلينا وبعد سنتين تلاته كدة مريم جاتلي وعرفتني بكل حاجة وطلبت
اننا نكرر ال عملناة قبل الجواز من تاني وانا رفضت خالص وفضلت تلح عليا وانا بردو ثابته ع موقفي
والحح بيعمل نفس الكلام مع سعيد وبردو كان رافض نهائي بس حصل حاجة بينه وبين ابوكي محدش يعرفها لحد دلوقتي
ولا انا ولا مريم حتي وبعد كدة لقيناهم سافروا من غير مايعرفونا ماعرفناش غير من الجوابات ال باعتوها لينا ومن ضمنهم جواب كان من مريم بتحكي فيه ع الرجالة ال بينيكوها ف وجود جوزها وجوزها كان بينضف لبنهم من ع كسها
وكلام من دة يعني وبعد كدة قررنا انا وسعيد اننا نقطع علاقتنا بيهم نهائي وعدت الايام والسنين وخلفتك وكبرتي وقبل ما سماح تتولد لقينا مريم والحج جم هنا البيت ومعرفش عرفوا مكاننا ازاي بس كانوا راجعين حاجة تانية خالص نضافة ايه وفلوس ايه وبصراحه عينايا زغللت من كتر الفلوس وبردوا بعدنا عنهم اكتر وعن فلوسهم نهائي لحد ما كنا نايمين انا وابوكي ف يوم وقررنا اننا نعمل زيهم خلاص بس مع بعض من غير حد مايعرف حاجة عننا بس مش مع حد نتخيل بس
******* وبكدة خلص الجزء واشوفكم الجزي الجاي رايكم يهمني
أولا أنا أسف ع التأخير بسبب ترقيتي ف عملي ومهام أخري استلمتها
***************
الجزء (19 )
الفقرة الأولي
ناهد
والأيام بتمر يوم عن يوم واليوم بيفرق عن اللى قبلة وعن اللى بعدة والأتوبيس بيزيد زحمة أكتر
وبصراحه وحشتني اوي زنقة الأتوبيس وهو دة حالي معاة وبداية حكايتي رغم ان الموضوع
زاد عن حدة ودخلت نفسي فى مواضيع كتير بس مقدرش انسا اتوبيس الغلابة وبدايتي معاة
هل يا تري هرجع افكر فى انتقامي ولا استنا اتجوز سامح واعمل اللى انا عايزاه براحتي
ولا اسيب الأيام هيا اللى تحكم ....
سماح
يا تري يا ناهد مخبيا ايه عليا وعملتي ايه مع الشباب بتاعة الأتوبيس مش عارفة أقول لماما ولا
لا و ليه أقولها طيب ما أنا ممكن ألعب لعبه جميلة منها وامتع نفسي واتهري من كتر النيك
وممكن أقول ليكي يا ماما تقلبي الموازين عليا لأننا اتفقنا مفيش غير فى البيت وبس ولو حصل برة
البيت كل حاجة هتتمنع مني طيب ومين بس هيعرفها ...
سامح
ايه هعمل ايه في الجواز واللى انا داخل عليه ايه بس الزنقة السودة دي وياتري ناهد هتعمل
ايه لو طلعت غير توقعاتنا خالص وشكلي قدامها هيكون ازاي انا بايسكشوال هنيكها واتناك خول صحيح وحبيت اتناك
أوي وعايز كل ثانية زب داخل خارج ف طيزي والاسود من كدة انى هكون مع سهام وهيا
بتتناك وهعرص عليها دخلت نفسي فى دواير كتير وشكلي كدة هتناك رسمي فهمي نظمي
يالا اهي كلها نيكه والسلام ..
*************
ناهد : كدة صح يا ماما أنا كدة فهمت خلاص
جمالات : طيب يلا علشان تلحقي تناميلك شوية علشان نروحو بكرة نشوف الدنيا معاهم
ناهد : لا بكرة مينفعش هتصل بسامح أخلية يخليها بعد بكرة
جمالات : لية بقي ياختي وراكي ايه كدة
ناهد : فرح واحدة صاحبتي وهاخد سماح معايا تفك عن نفسها شوية
جمالات : لا سبيلي سماح عندنا شغل كتير ف البيت بكرة وتساعدني شوية
سماح : يوووووووة بقي ما انا طالع عيني معاكي من الصبح مستخسرة فيا
فسحه صغيرة
ناهد : خلاص يا سموحه هتيجي معايا بكرة ملكيش دعوة بحد
جمالات : ماتقول حاجة يا راجل بدل مانت قاعد مفشوخ كدة
سعيد : سبيهم ع راحتهم روحوا يا بنات زي ما أنتم عايزين
جمالات : وانا مين اللى هيساعدني فى المواعين دى كلها
ناهد : نامي براحتك ولما نرجع هنساعدك مش هنتاخر ع الساعه 2 وهنرجع
جمالات : وكمان 2 احا عليكم وع الخول ال ماشي وراكم
ناهد : يلا تصبحوو ع خير باااااااااااااي
.
معلش استحملو الجزء دة ع 4 فقرات مليان تفاصيل كتيرة ومن الصعب اني أحرقها
فى فقرة واحدة بس
الفقرة الثانية
ناهد : بس اوعي يا سموحة حد يعرف حاجة عن ال حكتهولك خالص
سماح : لا متقلقيش يا نانا رقبتي ليكي
ناهد : لا ياختي انا مش عايزة رقبتك انا عايزة دماغك تكون شغالة معايا
ويلا قومي البسي بسرعه علشان منتاخرش
سماح : طيب البس ايه
ناهد : البسي اي حاجة حلوة عندك
سماح ؛ حبيبتي يا نانا امووووووووووواح دقيقة وهكون جاهزة
(طلعت سماح من غرفة ناهد علشان تلبس وكمان ناهد تلبس هيا كمان
وبردوو ناهد لسة بتفكر ف حاجات كتير ومتعرفش دماغها هتوديها لفين )
سماح : يلا انا خلاص جهزت
ناهد ؛ وانا خلاص قربت اخلص هيا جوجو صاحية
سماح : اللبوة راكبة ع زب بابا
ناهد : كدة ع الصبح دماغهم فايقة خالص يلا بينا
( وطلعت ناهد وسماح من الغرفة وراحوا ع غرفة جوجو وسعيد وفتحت الباب ع طول )
جمالات : يخربيت امك خضتيني يا شرموطة عايزة ايه ع الصبح
ناهد : ههههههه ودة جزاة ال بيتناك لوحدة احنا ماشيين
جمالات : غوري ف داهيه قال بتناك لوحدي قال دة انا بقالي ساعه بصلب فيه
سماح : ههههههههههههه معلش ياماما حاولي تاني وهيجي منه
جمالات : امشي يا كسمك انتي وهيا من وشي دلوقتي
ناهد وسماح : ههههههههههههههههه سلام يا شوشو امووووواة
( وخرجت ناهد وسماح من البيت واتمشوا شوية وكان الحوار كالأتي )
سماح : شكلك حبيتي الموضوع اوي يا نانا
ناهد : موضوع ايه يا بت
سماح : انتي هتستعبطي من اولها يا كسمك احنا الاتنين
فى مركب واحدة لازم نعرف بعض كل حاجة عشان نعرف نسند بعض كويس
(وقفت ناهد ف الشارع وبصت لسماح بكل ذهول ومسكتها من دراعها )
ناهد : جرا ايه يا بنت الوسخه انتي نسيتي اننا فى الشارع
ازاي تتكلمي كدة .؟!
سماح : ودة على اساس ان حد غيرك سامعني يعني وانا بتكلم ...^_^
ناهد : ولو بردو لازم ناخد بالنا من كل خطوة
سماح : احنا لسة فى أولها يا نانا لو خايفة نروح احسن
ناهد : انا لو خايفة مكنتش فكرت فى كدة أصلآ انا بس
بقول ناخد بالنا من خطوتنا مش اكتر
سماح : ماشي خلاص ومتقفشيش عليا كدة تاني
هتلبسى النقاب فين
ناهد : ومين قال اني هلبس النقاب انا عايزة زي ما انا كدة
سماح : ما أنا بقول كدة بردو حبيتي الموضوع اوي هههه
ناهد : بصراحه أه بس المثل بيقول اتمسكن لحد ماتتمكن وانا هعمل كدة
سماح : اه هههههه قصدك اتلبوني لحد ماتتناكي مش كدة أحسن
ناهد : امشي يالبوة وانتي ساكته خلينا نركز
( وفضلوا يتمشوا لحد ماوصلوا لموقف الأتوبيس وكان زحمه غير متوقعه المرادي )
سماح : نهار اسود احنا هنتفعص كدة يا ناهد مش هننبسط خالص
ناهد : ودة احلي حاجة يا سموحة وهو دة المطلوب وجة ف اوانه
سماح : طيب كدة الخطة بتاعتك دي لازم تتبدل وانتي اللى تبداي مش انا
ناهد : يابت متخافيش انا عاملة حسابي لكل حاجة متقلقيش
يلا بينا الأتوبيس وصل اهووو
سماح : طيب ربن^ يستر ياختي
ناهد : ماشي ماشي ماشي .. ياجماعه خلينا نركب الاول علشان منبتهدلش ف الدخول معاكم اطلعي يابنتي بسرعه بدل ماننداس
وطلعت سماح وناهد وراها وركبوا الأتوببس بس مقعدوش ع الكراسي عملوا نفسهم ملحقوش يقعدوا والاتوبيس اتزحم بالكامل مرة واحدة وسماح ماسكه ايد ناهد جامد وكان قلبها بينبض جامد من كتر الخوف وراحت ناهد وشوشوتها اجمدي يابنتي ويلا ابتدي مش عارفة مش باينين ليه اكيد هيظهروا وراحت سابت ايد سماح مرة واحدة ...........
خطوة إلي الخلف ***
سماح : اما اشوف ناهد عايزاني معاها ليه ف فرح صاحبتها انا بصراحه مليش نفس اروح خالص رغم اني كنت امبارح هموت واروح معاها هقوم أقولها بقي وخلاص
وراحت سماح لغرفة ناهد وقبل ماتعدي ع غرفتها سمعت صوت امها بتتناك من ابوها وقالت سماح ع الصبح كدة يا لبوة يابختك انا نفسي اتناك زيك بقي وراحت سماح مخبطة ع باب غرفة ناهد
سماح : انتي صحيتي يا ناهد ولا لسة
ناهد : ادخلي انا صاحية من شوية وبفوق اهو انتي مستعجلة كدة ع طول دة لسة الساعه 6
سماح : لا انا مش عايزة اروح معاكي الفرح دة مليش نفس اروح
ناهد : مانتي لو عرفتي اللى فيها هتطيري معايا مش هتمشي
سماح : يا سلام لية يعني دة انتي كمان رايحلها البيت مش المسرح كمان
ناهد : يا غبية طيب اقعدي وانا هفهمك بس ال هقولهولك دلوقتي مش عايزة حد يعرف بيه نهائي بينا احنا الأتنين بس وانا هخليكي تنبسطي معايا
سماح : انا مش فاهمه حاجة فهميني بالراحه ماهو انا غبية بردو
ناهد : طيب اوعديني الأول ان مفيش تالت بينا يعرف ال هنعملة
سماح : أوعدك ع ايه مش لما أفهم الاول ايه اللى فى دماغك
ناهد : بصي يا سماح احنا هنروح نركب الاتوبيس نتبسط شوية
فاكرة ال حصلك هناك ولا لا
سماح : هو انا اقدر انساة يختي دة انا طيزي اتهرت من كتر البعبصة والبنطلون اتخرم ههههههههه بس انتي بردو ناوية تاخديني معاكي ف انتقامك مانا قولتلك كدة من الاول قولتيلي لا خليكي ع جنب
ناهد : انتقام ايه يا غبية دلوقتي احنا هنروح ننبسط شوية ونرجع
سماح : طيب وايه اللى فى دماغك مش عايزة حد غيري يعرفه
ناهد : انا عايزاكي تنبسطي معايا وتفكي عن نفسك شوية بدل اللى بنعمله فى البيت دة شوية تغير
سماح : اوعي يكون اللى ف دماغي يا نانا انا مش هتفتح غير لما اتجوز
ناهد : يخربيت ام غبائك يا شيخه يابت اسمعي كلامي كويس وبعد كدة اتكلمي براحتك
سماح : حاضر اتكلمي اديني اتكتمت اهو
ناهد : أولآ انا مش هسمحلك ان حد يفتحك قبل الجواز ومش هسمح لاي حد بكدة أصلآ
وثانيآ اللى هنعملة النهاردة محتاح خطة مننا احنا علشان نكون جنب بعض ومانتهش من بعض
وثالثآ كل اللى احنا هنعملة اننا هنسيبلهم نفسنا بمزاجنا المرادي ونتمتع شوية من غير ماحد يحس بس المرادي احنا اللى هنبدا مش هما بس بالعقل فهمتي كلامي
سماح : كدة انا فهمت وايه هيا الخطة بتاعتك
ناهد : اوعديني بس الاول ان مفيش ثالث معانا يعرف حاجة
سماح : أوعدك ان مفيش حد ثالث يعرف حاجة عننا
ناهد : كدة تمام المهم بقي اللى هيحصل كالأتي
انا وانتي اللى هنتحرش بيهم بس بالذكاء هنرجع عليهم بشويش خالص مع حركة الاتوبيس علشان ماتبانش انها مقصودة لحد مانلزق خالص ومنعرفش نتحرك من ورا ولا من قدام
سماح : وبعدين
ناهد : اول مانركب هنحاول اننا نركب احنا اول ناس وطبعا علشان عارفاكي ناصحة مش علشان نلاقي مكان نقعد فية
سماح : أومال علشان ايه
ناهد : هنعمل نفسنا ملحقناش ونفكر نحاول هنكون فى نص الاتوبيس وهيكون اتزحم اصلا واحنا اللى ف النص بس اهم حاجة مانسبش ايد بعض غير لما أقولك
سماح : طيب وانا ايه دوري بالظبط
ناهد : نافورة غباء دورك انك تمتعي وتبسطي نفسك من غير حد مايحس بيكي خالص تسيبي جسمك كدة اللى يحط ع طيزك واللى من الجنب تخليهم يعملوا كل حاجه بس بدماغك انتي وانتي اللى هتبدأي علشان أكون مأمنه عليكي
سماح : وانتي هتقعدي تتفرجي عليا بقي ولا ايه ناوية تنتقمي على قفايا
ناهد : لا انا هعمل زيك واكتر منك كمان بس لازم الاول أمن عليكي علشان تكوني مطمنه
سماح : ماشي يانانا وهتعملي ايه لو حصلت ف الامور امور تانيه خالص
ناهد : متقلقيش اهم حاجة اننا ماشين ف خطتنا صح مستحيل تحصل حاجة بمعني اصح نكون مركزين يا سموحة فاهماني يا سموحة
سماح : أيوة فاهمه ومالك كدة محسساني اني غبية كدة
ناهد : ههههههههههه لا حاشا وماشا وكماشا قومي يلا جهزي نفسك وزي ماقولتلك
وبكدة خلصت الفقرة الثانية وانتظروا الفقرة الثالثة والرابعه مع بعض وأحداث كثيرة داخل الأتوبيس اتمني تعجبكم قصتي وأيوة بقي
الفقرة الثالثة
ناهد واقفة فى الاتوبيس هيا وسماح جنب بعض وبعض الركاب لازقين فيهم جامد لحد ما سماح اتزقت ع ضهر ناهد وخبطت فيها ومسكت ناهد من وسطها ولقيت ايد ع طيز ناهد عمالة تحسس عليها وتبعبص فيها وطبعا ال راشق ف طيز سماح من ورا وحاسة انه هيفشخ طيزها فشخ وكان نفسها تقول ارجوك دخلة بقي وارحمني من عذابي ولقيت الشخص دة حاطط ايده ع بزازها عمال يقفش فيهم ويضغط عليهم جامد لحد ما ناهد ما لمحت مصطفي قدام منها بشوية كانت عايزة تتحرك لحد ما توصل عندة لاكن قطع تركيزة البعبوص ال اخدته جامد خلاها تخبط ف صدرها ف ظهر الراجل ال قدامها وقالها بالراحه يا مدام صدرك جنان وانا غلبان راحت ناهد قالتلة طب العب من غير ماحد مايحس الراجل رجع بضهره ع صدرها وزنقها ع سماح وسماح بقيت محشورة حشرة سواد بين اختها والراجل ال عمال يلعب فيها من ورا ومن كتر اللعب ف جسمهم جابوا شهوتهم ومبقوش قادرين يسندوا طولهم وف اول محطة جت نزلوا الاتنين من الأتوبيس
سماح : يخربيت شكلك يا شيخه فعصتيني وراكي سانده ع عمود ياختي
ناهد : هو انا كنت عارفة انا بعمل ايه ياختي
سماح : طيب يلا نتنيل نروح علشان انا اتخنقت خالص بدل ما اتمتع اتزنق الزنقة السودة دي
ناهد : علشان غبية قولتلتك انبسطي انتي اللى مش وش نعمه
سماح : دة انا كان هاين عليا اقول للخول اللى بيلعب فيا يدخلة ويريحني
ناهد : هههههههه طيب يالا يا كسمك نتمشي شوية وبعدين نروح نكمل ف البيت مع ماما
سماح : اه ورانا غسيل اطباق ونضافة للبيت كسم كدة يا نانا
ناهد : تصدقي يابت يا موحه انا جاتلي فكرة تانية حلوة
سماح : ابوس ايدك بلاش افكار مش ناقصة زنقه تاني
ناهد : طيب لما نروح بقي
الفقرة الرابعه
جمالات : ايه يا بنات جايين بدري يعني انتوا لحقتوا
ناهد : عادي يا ماما
جمالات : طيب كويس وانا كنت مفكرة انكم هتيجوا بعد العصر
سماح : انا داخلة اغير هدومي علشان نخلص نضافة
جمالات : ماشي يلا وانتي كمان يا ناهد ف الخطوة السريعه كدة
ناهد : جوجو بقولك ايه يا جوجو
جمالات : خير يا ناهد ف ايه
ناهد : انا تعبانه اوي حطي ايدك ع كسي شوفية والع ازاي
جمالات : لما نخلص يا لبوتي نعمل كل ال احنا عايزينة
ناهد : بقولك كسي مولع تقوليلي لما نخلص طيب ماشي
جمالات : ادخلي غيري واستعجلي اللبوة الصغيرة
ناهد سابت جمالات ف المطبخ ودخلت ع غرفه سماح وابتدت تقلع هدومها كلها
قدام سماح وترميها ف الارض
ناهد : تعالي يالبوة نريح بعض احنا الاتنين هايجانين اوي
سماح :طب وماما يا كسمك
ناهد : كسمها خلي الغسيل ينفعها
وهجمت ناهد ع سماح وهيا عريانه ملط وابتدت تحضن سماح وتبوس ف وشها وف شفايفها ويلحسوا لسان بعض وهما واقفين ويلعبوا ف بزاز بعض وقلعت ناهد سماح العباية ال كانت لابساها علشان تساعد امها واترموا الاتنين ع السرير
وقررت ناهد هيا ال تبتدي الاول سبيني يا موحه انا هروقك وبعدين انتي روقيني
سماح : ماشي يا نانا لما اشوف
ناهد بصيت لعيون سماح بصة رومانسة جميلة اوي وايديها ع وشها بتحسس عليه من عيونها لودانها لخدودها لشفايفها نزولا لرقبتها ولصدرها ونزلت ناهد ع وش سماح بشفايفها ع شفايف سماح بقت تبوس الشفايف ال فوق وتسيب ال تحت وف ال تحت كذلك بردوا وايد ناهد عمالة تلعب ف بزاز سماح وتشد ف حلماتها وراحت سماح مطلعه لسانها لناهد وناهد خدت لسان سماح بشفايفها وبقيت بتمص فيه والاتنين غابوا ف بوسة جميلة اوي نسيوا فيها نفسهم وبقي يتبادلوا الادوار ناهد تطلع لسانها لسماح وسماح كذاك بردوو
لحد ما ناهد سابت شفايف سماح وبقت بلسانها تمشي ع وشها وبايديها تحسس ع شعرها وتنزل ناهد من ع وش سماح بلسانها ع رقبتها تلحس فيها وتبوس وتشفطها شفط وتروح نازله ع صدرها تبوس فيه وتلحس مكان البوسة لحد ما وصلت لبزازها بقيت بايديها الاتنين تلعب فيهم وتمسك بز تبوس فيه وتمشي عليه لسانها وبقت ترضع من بزازها وتعض ف الحلمات ف كل بز شوية لحد ماسمعوا صوت امهم بتنادي عليهم ومارضيوش يردوا عليها خالص
جمالات: الشراميط دول فين البت ناهد مش ف اودتها اروح اشوف الزفته سماح فين كمان
واول مادخلت ع غرفة سماح
جمالات : انا بنادي عليكم بقالي ساعه برا
سماح : تشاور لها بايدها انها تطلع برا
وناهد مش مدية اي اهتمام لامها وعمالة ترضع من بزاز سماح
وسماح متمتعه اوي من ال بتعمله فيها اختها
جمالات : بقي كدة يا نانا تبيعيني البيعه السودة دي
وراحت جمالات قلعت هدومها كلها ورمتهم ع الارض واترمت ع عيالها وغرقوا الثلاثي فى احلي سحاق عاشوة فى حياتهم لحد ما اتهدوا
جمالات : يخربيتك يا ناهد ايه يابت الحلاوة دي والاحساس اللى عايشتهولي دة
سماح : اوووووف بجد يا ماما البت عليها طريقة فى الرضاعه وفى لحس الكس ولا كانها خييرة مص
جمالات : فينك يا ابو ناهد تيجي تشوف الهنا اللى انا فيه دة شكلك هتنبسط النهاردة
ناهد : ماما حاولي تخلعيني من موضوع بالليل كلنا الفترة دي بالذات لحد ما افوق من موضوع خطوبتي خالص
جمالات : طيب كويس انك فكرتيني سهام اتصلت عليكي وبتقولك لما ترجعي كلميها ضرروي عايزاكي ف حاجة مهمه
ناهد : ياتري عايزة ايه الزفته دي كمان
جمالات : معرفش قومي كلميها رنت كذا مرة
ناهد : ماشي
وقامت ناهد وراحت لغرفتها ومسكت تليفونها ولسة هترن ع سهام لقيتها بتتصل بيها
ناهد : كنت لسة هرن عليكي لقيتك رنيتي
سهام : انا برن عليكي من بدري
ناهد : انا لسة داخله البيت وماما قالتلي انك اتصلتي خير كان فيه حاجة
سهام : انا عايزة اتكلم معاكي يا ناهد ع انفراد ميكنش حد معانا ولا حد سامعنا
ناهد : طيب بس لية كل دة
سهام : هعرفك بس انا جايالك بكرة الصبح هاخدك ونخرج نفطر سوا برة ونتمشي مع بعض ونقضي يوم حلو
ناهد : دة كلام ولا فسحه ده يا سهام
سهام : اعتبريها الاتنين بس بجد فعلا عايزاكي ف حاجة مهمه
ناهد : طيب ماشي انا هستناكي بكرة وهسمعك
سهام : ماشي انا هقفل دلوقتي ورايا كام حاجة كدة بخلصها
ناهد : اومال سامح فين كدة
سهام : مش عارفة انا ف مشوار دلوقتي
ناهد : ماشي سلام
سهام : سلام
ناهد : وبعدهالك يا سهام انا مش مستريحالك بصراحه مانتي لو تيجي معايا دوغري وتفهميني لاكن ازاي شكلك عقربة ومش سهله وهحتار ليه يا خبر النهاردة بفلوس بكرة يبقي بلاش
أشوفكم ف الجزء 20ع خير واسف ع التاخير نظرآ لظروفي الخاصة
الجزء العشرون
ألوووو أيوة يا ناهد انا تحت البيت عندك انزلي مستنياكي
ناهد : حاضر يا سهام هلبس الشوز ونازلة ع طول
سهام : ماشي متتاخريش عليا
ناهد : تمام مش هتاخر سلام
جمالات : انتي بردة مصممه يا بنتي علي ال ف دماغك
ناهد : بعدين يا ماما نتكلم ف الموضوع دة بس متقلقيش زي ما أتفقنا امبارح سلام بقي انا نازلة
جمالات : ماشي خلي بالك من نفسك لما نشوف أخرتها ايه مع سهام
ناهد : السكة هتبقي سهله لما نفهم الاول وبعدين انتي معايا ع الخط
ونزلت ناهد لسهام وبعد السلام طبعا والأحضان
سهام : كل دة بتلبسي الشوز يابنتي
ناهد : لا بس عقبال ما صحيت ماما وعرفتها اني نازله
سهام : ماشي علي العموم تحبي تفطري فين بس الاول
ناهد : يعني ايه نفطر فين دي نعدي علي اي مطعم نجيب سندوتشين طعمية وفول
سهام : طعمية وفول ايه يابنتي سيبك بقي من الأكلات دي انتي هتعيشي عيشة تانية
ناهد : شكلي كدة بصراحه هبوظ الموضوع واريح دماغي سكتكم مليانة مطبات شكلها كدة
سهام : ناكل بس الاول ونشرب حاجة ونتكلم ف كل حاجة على رواقة كدة
ناهد : ماشي يا ستي لما اشوف أخرتها ايه
ودخلنا ع المطعم وطلبنا فطار لينا احنا الاتنين وبعدين شربنا عصير وشوفنا اي مكان كدة نقعد فيه ع راحتنا
سهام : من البداية كدة ومن غير لف ولا دوران انا عارفة ال بيحصل عندنا وعندكم وال بيحصل زمان
ناهد : مش فاهمه حاجة ايه ال بيحصل هنا وهناك
سهام: الكلام مينفعش هنا بصي انا عارفة انك جدعه وكويسة واحنا الاتنين اتولدنا ف مجتمع فرض علينا كدة انا مستسلمتش معرفش انتي بقي استسلمتي ولا ايه المهم يعني انا عندي شقة بتاعتي محدش يعرف عنها اي حاجة غيرك انتي دلوقتي وواحدة صاحبتي عزيزة عليا جدآ جدآ
ناهد : وبتعملي ايه فيها دي
سهام : متخافيش مش اللى ف دماغك خالص يا ناهد بس كل الموضوع ان انا عايزاكي تطمني ليا وتثقي فيا ودة طبعا مع الوقت عارفة بكدة
ناهد : ماشي يا سهام
سهام : طب يلا بينا هنحاسب ونمشي ع طول
سهام : كل حاجة هتعرفيها وهقولك عليها بس انا عايزاكي يكون ليكي وضع جامد معانا مش مجرد مرات أخويا وبس لا انا عايزاكي نكون واحد ف كل حاجة علشان ال هيقع فيهم منبقوش معاه لانهم بيفكروا فى نفسهم وبس
ناهد : أنتي كدة قلقتيني اوي يا سهام ماتقولي كل حاجة وتخلصيني
سهام : انا عرفتك بالمهم لاكن الباقي كدة كدة هتعرفية واكيد كمان تعرفية لانه مشترك بينا كلنا
ناهد : وانا بردو سمعت منك
سهام : جربتي ايه ف الحكاوي دي يا ناهد بتلعبي ايه انا ياستي بلعب انا وماما واوقات كتيرة جدآ مع صاحبتي الانتيم انتيم انتيم يعني وبابا ساعات قليلة وسامح بقلبها عليه زي ماسمعتك ف الفون كدة بالظبط انا عرفتك بنفسي وانتي بقي
ناهد : لا انا ولا حاجة مجرد لعب مع ماما وسماح وقليل لما يكون ف بابا بس انا بدأت قريب تقدري تقولي من شهر وشوية كدة مش كتير
سهام : وعلشان كدة يا ناهد ودة ال انا حسيته من طريقتك قررت ان انا وانتي نبقي واحد ونمسك ف ايد بعض
ناهد : وأنا موافقة يا سهام بس يلا علشان ننزل علشان متاخرش ع البيت وميقلقوش عندنا
سهام : طيب ايه ماتيجي نلعب شوية أنا وأنتي كدة
ناهد : لا لا لا أنا هتعبك وبس مليش فيها خالص
سهام : وماله انا عايزة أتعب نفسي اجربك يا ناهد من زمان
ناهد : معاش متضغطيش عليا أنا مش ف المود خالص دلوقتي
سهام : ع راحتك بس خليكي فاكراها
ناهد : متقلقيش سبيني بس اظبط نفسي كدة وأفوق من كذا حاجة
سهام : ماشي يلا بينا
ونزلنا من العمارة وركبنا العربية وسهام وصلتني لحد البيت وعزمت عليها انها تطلع تقعد معانا شوية ورفضت بشدة وبعدين مشيت وأنا طلعت بيتنا ملقتش حد ف البيت خالص قولت فرصة حلوة اوي دخلت أخدت شور حلو كدة ونضفت البواقي اللى ف جسمي وطلعت عريانه من الحمام ع غرفتي وفتحت الشنطه ال فيها الحاجة ال مريم بعتهالي وقولت اختار اي قميص نوم حلو كدة اختارت واحد لونه اسمر جميل اوي الظهر بتاعه باين ويتلبس زي السوارية كدة شفاف من ناحية الصدر ويدوبك مغطي طيزي بالعافية وطلعت اندر فتلة أسمر بردو ولبستة وفضلت واقفة اتفرج ع جسمي ف المراية وبقيت مبهورة اوي بجمالي ومحستش بنفسي ولقيت صفاارة واول ما سمعتها اتخضيت وكان بابا
سعيد : (بيصفر ) احا بقي انا عندي الجمال دة كلة وانا معرفش
ناهد : (بصراحه كنت مكسوفة اوي رغم ان بابا شاف جسمي قبل كدة بس ماشافنيش فى وضع زي كدة قبل كدة ) انت هنا من امتي يا بابا
سعيد : انا هنا من زمان اوي من ايام الورد ما كان لسة بيتزرع ولأول مرة اكتشف جمالة بالشكل دة مكنتش اعرف انه نضج بسرعه اوي كدة
ناهد : فينك يا ست ماما تسمعي الكلام الحلو جيت بدري لية كدة وماما وسماح فين كدة
سعيد مداش لكلام ناهد اي اهتمام خالص وفضل يتفرج ع جمال جسمها وكان مبهور جدآ بيها وبقي يتحرك ناحيتها واحدة واحدة لحد ما وصلها واول ما قرب مسك ايديها وعطاها اشارة انها تلف بجسمها كدة واداها كام تصفيرة كدة ورا بعض وهجم عليها اخدها ف حضنه جامد وهيا حطت دماغها ع كتفه وبقي يحسس ع ظهرها وبايده الاثنين يمسك طيزها يرقصهم ويلعب فيهم ويقولها بقي الجمال دة كله كان مستخبي يابختك يا سامح يابن المحظوظة ورفع راس ناهد من ع كتفه واول مابص ف عنيها مسك شفايفها بشفايفة وغابوا الاتنين ف بوسة رومانسية جميلة اوي وبقي يعضوا شفايف بعض ويلعبوا بلسانهم وسعيد عمال يقفش ف بزازها من فوق القميص راحت ناهد ادته ظهرها ولزقت فيه وحسيت بزبة ع طيزها وراح هوا زانقها جامد ع جسمه ومسك ف بزازها جامد يقفش فيهم وايدة نزلت لحد كسها بقي يحسس عليه
ناهد : اه اه يا بابا انا تعبانه اوي نفسي اتناك دخلة كله ف كسي بقي
سعيد : انتي تعبتيني اوي يا ناهد انا نفسي ادخلة فيكي اكتر منك بس هنعمل ايه
ناهد : نيكني بقي واللى يحصل يحصل
راحت ناهد سحبت نفسها منه وخلعت الاندر بتاعها وفلقست بطيزها لورا وقالت لأبوها دخلوا يا بابا نيكني اوي يابابا نيك بنت الشرموطة وافشخ كسها يا بابا
واول ماسعيد شافت بنته ف الوضع دة هاج عليها اكتر هيجتيني يا شرموطة يابنت العرص وراح قرب منها ونزل ع ركبته وقرب من كسها وباسة وبقي يلحس فيه
ناهد : اه اه اه الحس اكتر يا بابا الحس كس بنتك
وسعيد اول ما بيسمع كلامها بيزيد اكتر ف لحس كسها
ناهد :اه اه يابابا اه عجبك كس بنتك الشرموطة
سعيد : اه عجبني اوي كسها وجمال وطعامه كسها طالعه لأمك يابنت الشرموطة
ناهد : شكلك تعبت اوي يا بابا
وراحت زقت ابوها بطيزها وبعد عنها وقامت ناهد وقعدت ع ركبتها وخلت ابوها يقوم يقف ع رجلة وفتحت سوستة البنطلون بتاعه وطلعت زبة ولقيته واقف شامخ ع اخرة واول ما لمسته اديته بوسة وبقت تطلع لسانها وتحلس فيه بكل هدوء راح سعيد منزل البنطلون بتاعه واول ما ناهد لقيته عمل كدة راحت مدخلة ايديها من ورا زوبرة وبقت تلعب فى خرم طيزة بصوابعها وتبعبصة وفى نفس اللحظة هارية زب ابوها مص
ناهد : عجبك كدة يابابا مبسوطة
سعيد : مصي اكتر يا قلب بابا وبعبصي طيز ابوكي اوي اوي
ناهد : عايزني انيكك بالصناعي يامتناك
سعيد : اه يا قلب المتناك البسية ونكيني بيه
ناهد : بس عندي شرط الاول يابابا
سعيد : طلباتك اوامر يا حبيبة قلب بابا
ناهد : دخل زبك ف طيزي يا بابا نيكني ف طيزي نفسي اتناك اوي
سعيد : عندك زيت او فازلين طيب
ناهد : أيوة بس لية
سعيد : طيب قومي هاتية
وقامت ناهد وهيا مبسوطة اوي انها خلاص هتتناك وجابت الفازلين بتاعها من الدرج اهو يا بابا بس ماقولتليش لية
سعيد : ادهني بيه زوبري يلا
فتحت ناهد علبة الفازلين وخدت منها شوية بساط ودهنت بيه زب ابوها بيها وبقت تمصة
سعيد : قومي فلقسي يا ناهد
ناهد : هو بيوجع يابابا ولا ايه
سعيد : فى الاول بس وبعد كدة هتاخد طيزك ع زبي
ناهد : ماشي بالراحه بس يا بابا
وقامت ناهد فلقست ورفعت القميص ال مكنش مغطيها اساسآ وابوها بصوباعه اخدت حته من الفازلين وبقي يحطه ع خرم طيزها وبدا يدخل صوباعه ف خرمها
ناهد : اه اه بالراحه يابابا دة صبواعك اومال زوبرك هيعمل ايه
سعيد : استحملي شوية يا لبوة هو ف الاول بس
صوباع سعيد ابتدا يدخل خرم طيزها وبقي يدخل ويطلع فيه بالراحه خالص لحد ما طيزها خدت علية ساب صوباعه جواها شوية وابتدي يحاول يدخل صوباعين وطيزها بقت تتجاوب معاها وبعد كدة طلعت صوباعه من طيزها وقام علشان يبتدي يدخل زوبرة
سعيد :كدة طيزك جاهزة يالبوة تستقبل زبي
ناهد : وانا جاهزة يا أبو اللبوة
سعيد مسك زبة وبقا يعمل حركة كدة من الواضح ان مفعولها جامد معاها يمشي زبه ع كسها وع طيزها فضل يعمل كدة بتاع 3 دقايق وناهد تقولة حلو اوي كدة يابابا خليك كدة بقي الحركة دي بتولعني اوي وابتدي سعيد يحط زبه ع فتحة طيزها علشان تستقبلة واول ما ابتدي يحط الراس بقت ف شوية صعوبة وناهد اتنطرت من مكانها بالراحه يابابا ارجوك
سعيد : هو انا لسة اتنيلت عملت حاجة اهدي وارخي جسمك خالص خلي عضلات طيزك هادية خالص
ورجت ناهد مكانها ورخت نفسها خالص وابتدي سعيد يدخل زبة ف طيزها لحد ما تجاوبت معاه واستقبلته وناهد بقت تصوت منه وراح ساب زبه جواها ياخد وضعه
ناهد : بالراحه يا بابا طيزي حاسة انها اتقسمت نصين
سعيد : علشان ف الاول بس بعد كدة هتحبية وتطلبية جواكي ع طول
وابتدي سعيد يخرج زبة من طيزها بالراحه ويدخله تاني فضل يعمل ف كدة لحد ما ابتدي يزود ف حركته شوية وبقت ناهد واحدة واحدة الالم يروح وبقت تحس بالمتعه وبنيك ابوها ف طيزها
ناهد : اه يا بابا زبك حلو اوي نيكني اوي ف طيزي
سعيد : مش قولتلك هيعجبك اوي
وزود سعيد ف سرعه نيكه ليها وهيا تصوت بالم ومتعه جميلة اوي مع بعض نيك اوي يابابا افشخ طيزي نصين وسعيد عمال يدخل ف زبه جواها ومحسوش بنفسهم ومرة واحدة لقوا ال بتزعق ليهم وكانت جمالات
جمالات : احا يخربيتك يا سعيد فتحت البت وبقت تلطم ع وشها
وسعيد من الخضة جابهم ف طيز بنته وناهد حسيت بسخونتهم جواها
جمالات : ولسة بتلطم يافضحيتنا احنا مش متفقين تصبر لحد ما تتجوز يا راجل
وقامت ناهد بسرعه واللبن نازل من طيزها ع رجليها اهدي ياماما انا لسة بنت متقلقيش
جمالات : اومال الخول دة كان بيعمل ايه
ناهد : انا كنت تعبانه اوي وخليته ينيكني ف طيزي ويفتحهالي وانتي دخلتي خلتية يلسعني فى طيزي بلبنه وكدة معدش هيقف تاني هههههههه ولا هنطول منه حاجة
جمالات : تفي من بقك يالبوة بعد الشر عليه
سعيد : كدة انا فصلت كهربا وماية يخربيتك يا شرموطة
جمالات : معلش اسفه انا اتفجعت وانتوا مش قادرين تستنوني
سعيد : استني مين وناهد لابسة القميص اللى يهبل عليها ده
جمالات : عندك حق يا سعيد البت لهلبت ع الاخر
سعيد : طيب انا نازل رايح الورشة بقي واعملي حسابك انا بايت مع نانا النهاردة
جمالات : وهتسيبني كدة
سعيد :عقابآ ليكي بقي
ناهد : هيه هيه هيه بابا ليا لوحدي
جمالات : بس يالبوة
ومشي سعيد نزل ع ورشتة وانا قومت اخت شور تاني وغسلت طيزي ال كانت ممزوجة بالدم ولبن بابا وطلعت كانت ماما حضرت الاكل واكلت انا وهيا وسئلتني ع ال حصل مع سهام وحكيتلها ع كل حاجة
وجه الليل وجه بابا من الشغل وسهرنا شوية لحد ما سماح دخلت تنام روحت انا خلعت بنطلوني اللى ما بقتش البس اندر تحتية وفتحت لبابا سوستة بنطلونة وبقيت اقعد ع حجرة واغيظ اوي ف ماما لحد زب بابا ما حسيت بيه متسمر تحتي وقومت مسكته وحطيته ع خرم طيزي ونزلت عليه مرة واحدة وانا مطمنه روحت مطلعه صريخه من الوجع اللى حسيت بيه لاني دخلته ف طيزي ع الناشف وبقت ماما تضخك عليا وبعد كدة دخلت جابت الدهان وماما لبست الصناعي واشتركنا احنا التلاته فى جنس جماعي انا بتناك من بابا وبابا بيتناك من ماما لحد ما بابا مهنج خالص بقت ماما هيا بتنكني بالصناعي وبصراحه كانت فنانه اكتر من بابا بكتير وبدلنا الأدوار وبقيت انا ال بنيك ماما بالصناعي وكنت بفش غلي فيها بدخلة واطلعه جامد ف كسها وفى طيزها وبعد ما اتهدينا احنا التلاته وانا طيزي اتفشخت من كتر النيك نمنا مكاننا عريانين ملط وحافيين ومرت الايام وسماح لما عرفت ان بابا فتح لي طيزي طلبت هيا كمان يفتح لها طيزها وفتح لها طيزها وناكها فيها وجاب لبنه فى طيز سماح وبقينا احنا الاربعه نعمل احلي جنس جماعي نعيشة فى عمرنا ومننساهوش ابدا
ومرت الايام واتخطبت لسامح وبقت العلاقة بينا مريحه جدا ومكنش فيه لمس منه ليا كنت بحاول اصدة بحجه ان لما يكتب كتابة عليا واتكررت الزيارات لحد ماحددنا ميعاد فرحنا ف نص الشهر الجاي وبكدة الجزء العشرون انتهي لنا لقاء اخر ف الجزء الجديد وبطلب من القرأء تقيم قصتي من اول جزء لحد الجزء دة كام من عشرة وايه المطلوب من وجهة نظركم لتغييرة والتعديل علية وأيوووووووووووووة بقي
الجزء الواحد والعشروون
ستظل الصفحات تتسطر للكتابة عليها بالأزرق والأسمر والأحمر وتتزين العناوين بكل الصفحات وها هي حياتي سوف أمضي حياة جديدة سوف تكون لي أسرة زوج وأولاد وبيت خاص لي وحياة مليئة بالرفاهية بأسمى معانيها ومفرداتها سوف أقبل على حياة تتمناها كل البنات فى مثل عمري والأصغر والأكبر مني فأنا لا أعلم ما سيحدث لي وكيفية التصرف فى بعض الأمور وسوف أحتاج لمن يرشدني ومن هذا الذي يحمل سري ولا يفيض به مع اي شخص أو مع نفسة ليتني أعلم كل ذلك
*********
اتصال هاتفي
سامح : ألف مبرووك يا نانا
ناهد : ع ايه يا سامح
سامح : خلاص ميعاد كتب كتابنا اتحدد الخميس الجي
ناهد : ايه دة ومين قال كدة
سامح : انتي مش مبسوطة ولا ايه
ناهد : لا مبسوطة بس ازاي ابقي انا العروسة واخر من يعلم تيجي ازاي دي
سامح : انا اتصلت بيكي علشان أقولك مبرووك عمي سعيد زمانه على وصول هو والحج وهيعلنوا الخبر
ناهد : ايه دة انا مش فاهمه حاجة خالص
سامح : سلام علشان ورايا حاجات كتير عايز اعملها وبابا وعمي زمانهم ع وصول وهيعرفوكم
ناهد : سلام يا خويا
الحقي يا ماما الحقي يا ماما يا ماما
جمالات : ايه يا لبوة فيه ايه بتزعقي ليه حصل ايه
ناهد : حددوا كتب كتابي الخميس الجاي
جمالات : طيب ألف مبرووووك يا قلب أمك
ناهد : مبرووك بس ع ايه يا ست ماما
جمالات : اهدي بس ولما أبوكي يرجع هنفهم منه
ناهد : صحيح نسيت بابا جاي هو وعمي الحج زمانهم ع وصول
جمتلات : يخربيتك ولسة فاكرة تقوليلي اما الحق البس حاجة عليها القيمه
وسمعت ناهد صوت رنه تليفونها وراحت تشوف مين لقيت سهام هيا ال بترن عليها
ناهد : ألو ازيك يا سهام عاملة ايه
سهام : ألف مليون مبروووك يا عروستنا الحلوة
ناهد : الل& يبارك فيكي هو سامح لحق قالكم
سهام : اومال ايه الفيلا عندنا مليانه زغاريط حتي اسمعي كدة
لولولولولولولولولولولولولولولولوووو وووووووووووووووووي
ناهد : ماشي يا ستي عقبالك
سهام : فاضل ع فرحك أسبوع احنا بقي فرحنا لازم يكون بكرة او بعدة بالكتير
ناهد : انا ف ايه ولا ف ايه يا بنتي
سهام : ماليش دعوة انا هقفل معاكي دلوقتي وهكلمك قبل ما أنام علشان نتفق سلام
ناهد : يوووووة بقي سلام
وبعد شوية بابا والحج وصلوا وقعدوا معانا شوية وكانت سماح جت وقالوا الخبر والبيت اتملي بالزغاريط والجيران عرفوا والكل كان فرحان اوي وانا فرحت ع فرحهم مش علشاني مش عارفه ليه
والحج مشى وعرفت من بابا ان الحج جه خد بابا من الورشة وراحوا ع الفيلا وخلصوا كل حاجة لان كان اتفاقنا ان الفرح بعد شهر ونص من الخطوبة وبابا بارك لي وماما جت عطتني ظرف مقفول كان الحج سيبهولى بفتح الظرف لقيت فيه ألف جنيه وجواب مكتوب فيه الف مليون مبروك يا ناهد ومرحبين بيكي وسطنا وعطيت الفلوس لبابا حلف انه ماياخدهم وماما نفس الكلام قالولي هاتي بيهم حاجة لنفسك وع بالليل كدة لقيت سهام بتتصل بيا
سهام : مبروووك يا عروسة
ناهد : عقبالك يا سهام
سهام : ايه بقي ميعادنا امتي
ناهد : انا محتاجاكي معايا بكرة عايزة اشتري شوية حاجات ليا كدة
سهام : خلاص اليوم كله بتاعنا بكرة نخلص ونروح دخلتنا يا عروسة
ناهد : ماشي يا سهام موافقه علشان اخلص من زنك بس
سهام : ايه رايك ف الثلاثي اجيب صاحبتي الانتيم معانا وبالمرة تتعرفي عليها هتنفعك اوي الايام الجاية بتعرف تعمل مساج حلو اوي
ناهد : مساج وبس بردو
سهام : هههههههه وكل اللى نفسك فيه يا حبيبتي
ناهد : تمام نخليها مساج بس مش معقولة هتبقي اول معرفتنا وتحصل بينا حاجة
سهام : مش عايزاكي تقلقي منها دي امان امان يعني حطي ف بطنك بطيخه صيفي
ناهد : خلاص ماشي هو سامح فين مرنش عليا من الصبح
سهام : مش عارفه بس فين لما يجي هخلية يكلمك
ناهد : لا انا هقفل معاكي واتصل عليه
سهام : ماشي يا موزايا ميعادنا بكرة امتي
ناهد : ف اي وقت تحبية
سهام : خلاص انا هاجي افطر معاكي وننزل سوا
ناهد : طيب كدة حلو اوي مستنياكي
سهام : سلام يا موزتي
ناهد : سلام يا قلبي
طيب انا غلست اوي مع سامح ف المكالمة الصبح المفروض بقي اتصل واتأسف ليه
سامح : اهلا اهلا بعروستي الحلوة
ناهد : سامح عايزة اقولك حاجة
سامح : قولي حاجات يا قلب سامح من جوة مش حاجة واحدة
ناهد : الف مبروك عليا انت وانا اسفه ع طريقة كلامي معاك الصبح
سامح : الف مبرووك عليا انا انتي متتاسفيش انا متعود ع كلامك دة وبعدين حد يعترض ع الشهد دة
ناهد : بس ياض انت هو انت فين كدة
سامح : انا ف الطريق ومروح اهوو
ناهد : وسايق وانت بتكلمني
سامح : ايوة عادي متخافيش عليا
ناهد : ومين قال اصلا اني خايفة عليك انا بس خايفه ع عربيتي لتتخربش ولا حاجة
سامح : ههههههههههه دمك عسل متخافيش وبعدين دي مش عربيتك ومش من قيمتك أساسآ
ناهد : ياض انا بهزر هو انا بعرف اسوق اساسآ
سامح : ماشي لما اوصل البيت وهاكل لقمة كدة واكلمك ع طول
ناهد : لا انا هنام علشان هصحي بدري علشان رايحه اجيب شوية حاجات
سامح : طيب تحبي اجيلك بالعربية
ناهد : لا متتعبش نفسك سهام هتكون معايا بكرة انا وهيا وسماح
سامح : طيب يا حبيبتي تروحي وترجعي بألف سلامه
ناهد : اول ماتوصل البيت ابعتلي رسالة عرفني انك وصلت
سامح : بس كدة ماشي عينايا ليكي يا قلبي باي باي اموووووواة
ناهد : باي يا سامح واتلم
سامح : ههههههه حاضر هتلم
مريم : جدعه يا بت طالعه لمامتك بالظبط
سهام : بس بقي علشان سامح وصل
مريم : ماشي بس لازم اعرف كل حاجة وبالتفاصيل
سهام : حاضر
سامح : موضوع ايه وتفاصيل ايه
مريم : وأنت مال أمك
سامح : أنا بموت فى كس امي
مريم : طيب اقعد يا كسمك عايزاك
سهام : ماشي انا هقوم بقي
سامح : معرفتنيش ليه انك رايحه مع ناهد بكرة
مريم : رايحه فين مع ناهد
سهام : عادي ياماما هتشتري شوية حاجات وعايزاني معاها وبعدين لو صبر القاتل كنت هقولك دلوقتي
مريم : طيب اقعدوا ساكتين علشان عايزاكي ف موضوع
سهام : ماشي
مريم : الراجل هيوصل الأثنين مصر وعايز يخلص كل حاجة يوم الثلاثاء
سهام : راجل مين وانا مالي بالموضوع دة
مريم : ماهو دة اللى هيفتح كسك يا عروسة
سامح : بزمتك دة وقته يا ماما وانا فرحي الاسبوع الجي
مريم : دة شغل يا روح وكس امك مينفعش نقول لا اومال هنكبر منين وهيبقي عندك مصنع ازاي فكر بعقلك متفكرش ببتاعك يا خول
سهام : ههههههههههه وهو فيه بتاع اصلا يا ماما البتاع اللى عندة ف طيزة يكون ف عونك يا ناهد
مريم : بس يابت اتهدي هو خول اوي اه بس علية واحد يدوخ بكرة تدوقية يا كسمك
سهام : لا لا لا لا لا انا كفاية عليا انيكة وبس
سامح : بقيت ملطشة ليكم قاعد طربوش وخلاص
مريم : ايوة كدة بالظبط يا روح امك يلا ادخل نام
وبكدة انتهي الجزء 21 استنوني الجزء الجاي وأيووووووة بقي
الجزء 22
مريم : انا بفكر اكون معاكي خايفة لتبوظ الدنيا منك
سهام : لا متخافيش كل حاجة ماشية زي أتفاقنا بالظبط
مريم : ماشي لو فيه اي حاجة انا ماسكة الفون مش سايباة
سهام : حاضر يا ماما
((وبعد شوية))
مريم : عملتي ايه يا سوسو
سهام : خلاص يا ماما كلمتهم وكلهم جاهزين مستنين مني رنه
مريم : تمام كدة كلمتي ناهد ولا لسة
سهام : أنا هتصل بيها دلوقتي
الووو ازيك يا نانا عاملة ايه
ناهد : انا كويسة يا سوسو وانتي عاملة ايه يا قلبي
سهام : كويسة يا حبيبتي أنا جاهزة وهطلع بالعربية دلوقتي
ناهد : ماشي يا قلبي وانا مستنياكي
سهام : طيب خدي ماما عايزة تسلم عليكي
ناهد : ازيك يا ماما عامله ايه
مريم : يابت يا بكاشة طيب اتصلي اطمني ع حماتك
ناهد : معلش يا ماما انا والل& مشغولة خالص اليومين دول
مريم : من حقك يا عروستنا ومين قدك
ناهد : ماشي يا ماما
مريم : خلي بالكم من نفسكم يا حبيبتي انا كنت عايزة سامح يكون معاكم
ناهد : لا لا لا لا ياماما لا دي حاحات مينفعش سامح يشوفها خالص
مريم : هههههههه ماشي يا قلبي ربن/ يسعدكم خدي سهام معاكي
ناهد : ماشي يا ماما
سهام : انا نزلت خلاص يلا باي مسافة السكة وهكون عندك
ناهد : وانا مستنياكي سلام
((وبعد شوية))
جمالات : هو لازم المشوار دة تكون معاكي سهام
ناهد : اه يا ماما وبعدين انتي مش فاهمه حاجة دلوقتي
جمالات : طيب ماتفهميني يا بنتي ماينفعش أفضل قلقانه كدة
ناهد : لا متقلقيش يا ست الكل مش هتخطف يعني
جمالات : لا يا ناهد انا قلبي مش مطمن للمشوار دة يا بنتي
ناهد : يعني هتعمل ايه يعني يا ماما هتموتني مثلا
جمالات : لا متوصلش لكدة طبعا بس بجد قلبي مقبوض من مشواركم دة
ناهد : طيب قفلي بترن اهي اكيد وصلت
أيوووة يا سوسو وصلتي لفين كدة
سهام : انا تحت البيت عندك هركن وطالعالك ع طول حضرتي الفطار
ناهد : ايوة يا حييبتي كل حاجة جاهزة انا فتحت الباب اهو
سهام : اتاخرت عليكي ولا ايه
ناهد : ادخلي يا ختي متاخرتيش ولا حاجة
سهام : ازيك يا طنط عاملة ايه
جمالات : انا كويسة يابنتي انتي عاملة ايه ومريم عامله ايه
سهام : ماما كويسة وبتسلم عليكي كتير السلام وبتقولك انتي واحشاها موت
جمالات : مريم دي حبيبة قلبي وصاحبة عمري يلا بقي هنقضيها كلام الفطار هيبرد
سهام: عندك حق يا طنط يلا انا جعانه اوي
(( فلاش بااااااااااااك ))
سامح وامه مريم عريانين ملط وحافيين فى سريرها واوضتها وسامح مغرق وش امه وشفايفها ورقبتها بوس ومص حلماتها وقفش فى بزازها الكبار ونزل يبعبص ويلحس فى كسها وشفايفه وزنبوره بصوابعه ولسانه وهى بتوحوح وتغنج وتتاوه وتافاف وتشخر وتصوت من المتعة وابتدا يحسس على فخاد امه وركبها السمينة وخد قدمينها فى بوقه وايده يدعكهم ويمصهم ويبوسهم بصوابعهم ومشطهم وكفهم وكعبهم .. ورفع رجلين امه مريم ومسك كفوف قدمينها بكفوف ايديه ورزع زوبره فى كسها قالت احححححححححح وابتدا ينيكها وهى تحسس على صدره وبطنه ووشه وشعره وضهره وطيزه وقالتله نكنى يا سموحة يا حبيبى نيك امك مريم مراتك وحبيبتك والهتك وشرموطتك احححححح اووووووووووف اااااااااااااااااه قالها كسك عسل اوى اوى يا ماما حوالين زوبرى انتى كل مدى بتحلوى كده ليه يا بت .. وبعد مدة نام سامح على ضهره وطلعت امه مريم فوقه ومسكت زوبره بايدها ودخلته فى كسها ونزلت عليها وقالوا سوا اااااااااااااااااه ووشها فى وشه وبزازها الكبار زى المدافع قدامه وابتدت مريم تطلع وتنزل وتتنطط على زوبر ابنها سامح بكسها وهو يحسس على وشها وشعرها وضهرها وفخادها وركبها وباطن قدمينها وهى تحسس على صدره وبطنه وتغرق وشه وشفايفه ورقبته بوس وتديله بزها اليمين وبزها الشمال يمص حلماتها ويقفش فى بزازها وامه مريم عمالة توحوح وتتاوه وتغنج وتجيب عسلها وتجيلها الرعشة ويتنفض جسمها كذا مرة على زوبره .. وبعد مدة خدها سامح ونيمها على جنبها ونام قدامها على جنبه ووشه فى وشها ودخل زوبره فى كسها وابتدا ينيكها وعمالين يبوسوا ويحضنوا ويوشوشوا ويحسسوا على بعض ويبصوا لبعض ولمست رجليه رجليها ولاعبت قدمينه قدمينها وهى توحوح وتافاف وتتاوه وتغنج وتشخر وتصوت .. وبعد مدة ركعت مريم على ركبها وايديها ووقف ابنها سامح وراها على ركبه ودخل زوبره فى كسها وابتدا ينيكها ولزق صدره وبطنه فى ضهرها وباس قفاها وخدها ووشها لما بتتدور له بيه ودفن وشه فى شعرها ووشها ولمست رجليه رجليها ولاعبت قدمينه قدمينها وبعد مدة وقفوا سوا وناكها فى كسها فى وضع راقصة الباليه ووشها فى وشه لحد ما شهق وجاب فيضانات من لبنه فى كس ومهبل امه مريم اللى جابت عسلها وجاتلها الرعشة واتنفض جسمها معاه .. وفضل زوبره واقف زى الحديد وابتدا ينيكها فى طيزها ساعة ونص لحد ما جاب فيضانات من لبنه فى طيز امه مريم وناموا فى حضن بعض يبوسوا ويحضنوا ويوشوشوا ويحسسوا ويبصوا لبعض شوية
مريم : انزل يا سامح وانده لي سهام
سامح : ايه يا ماما انا ما بسطتكيش ولا ايه
مريم : ماتسمع الكلام يا خول وتخلص
سامح : طيب وحياة كسك دة انا متعتك ولا لا ؟
مريم : حلفتني بالغالي متعتني اوي يا سامح انزل بقي بدل ما اهيج تاني
سامح : زبي موجود يا ست الكل ف اي وقت حاضر هنزل
سهام سهام يا سوسوووووو
سهام : ايوة يا سامح بتندة لية
سامح : ولا حاجة يا ستي اطلعي شوفي ماما عايزاكي ليه
سهام : وعامل الصداع دة كله علشان كدة شكلك مريحتهاش يا خول
سامح : ابقي اسئليها بتحلف بزوبري فوق
سهام : ماشي يا خويا انا هطلع وكدة كدة هعرف
وطلعت سهام عند مريم علشان تشوف عايزة ايه
سهام : أيوة يا ماما نعم
مريم : تعالي اقعدي عايزاكي
سهام : وانتي عريانة ملط كدة وحافية ممكن اتهور يا ست الكل
مريم : يختااااااااي لا انا كسي مش قادر الواد سامح فشخني نصين
سهام : يابختك يا ماما
مربم : انا قولتلك قبل كدة انتي اللى عايزة الجواز الاول اشبعي بقي
سهام : انا اللى جبته لنفسي كنتي عايزاني لية
مريم : اقعدي بقي واسمعيني كويس
سهام : وانا قعدت اهو يا ماما خير
مريم : وحشتني يا بت الألعاب الوسخه بتاعة زمان
سهام : اووبا شكل الموضوع كبير مين الضحية بقي
مريم : لا مش ضحية دي لعبه كدة هنلعبها من تحت
سهام : اوعي تقولي انا اللى هبتدي
مريم : أه أنتي ف الموضوع دة بالذات مينفعش حد غيرك
سهام : اشمعنا بقي ومين تعيسة الحظ دي
مريم : ناهد
سهام : ماما دي هتبقي واحدة مننا انتي بتفكري فى ايه فهميني واحدة واحدة
مريم : بصي يا سوسو كل الحكاية انا عايزاكي تكشفي ليها ورقنا واحدة واحدة
سهام : ازاي مش فاهمه ولية دة كله بقا
مريم : ليه بقي دي بعدين ف وقتها كل اللى عليكي التنفيذ وبعد ماتخلصى هتفهمي لوحدك
سهام : انتي عارفه ان انا مبحبش الأسلوب دة
مريم : بلاش النبرة دي لان بعد كدة هتدعيلي
سهام : حاضر اتفضلي كملي
مريم : أول ورقة لازم تكشفيها هيا انتي
سهام : وانا مليش اصلا ورق علشان اكشفة نهائي
مريم : يا حمارة لازم تجيبيها لحضنك وتنبسطوا سوا
سهام : طيب متقولي كدة ايه لازمة الألغاز
مريم : لازم تخليها تثق فيكي يا سهام بس قبل ماتجيبيها لحضنك هتعملي حاجة ودي اللى هتسهل كل حاجة
سهام : ايه هيا الحاجة دي بقي
مريم : هتهيجي سامح ع الأخر وتخلية جاهز للنيك خالص وف نفس الوقت وانتي بتنكية تكون ناهد سامعه كل حاجة بتحصل
سهام : انا مش عارفة ازاي عايزة تكسري سامح كدة
مريم : انا مش هكسرة بالعكس انا هقوية لان جسم البت دي لازم ينضم لليسته ولو معملتش اللى بعملة ده كلنا هنتركن ع الرف وهتركب فوقينا كلنا
سهام : لا كسمها كلو الا كدة
مريم : أخيرآ فهمتي
سهام : والورقة الثالثة ايه هيا
مريم : الورقة الثالثة دي لازم نكسر ناهد مش عايزة يكون ليها صوت او عين تبصلنا بيه
سهام : ازاي يعني يعني هترميها ف الاخر ومش هتكون معانا
مريم : لا هتكون معانا عادي وهتكمل بس لازم احنا الأدارة
سهام : تمام يا فندم مجاب بس ازاااااااي هنعمل دي
مريم : خلصي بس الورقتين دول الاول وبعديها هقولك تعملي ايه
ووبكدة خلص الجزء 22 انتظروني الجزء الجاي مع الورقة الثالثة وايه مخبية الزمن لناهد وهل هتتغلب عليه ولا هو اللى هيتغلب عليها واللى هيحصل بالظبط هنعرفه الجزء القادم وأيوووووووووة بقي
ناهد بعدما اتساحقت مع سهام وصاحبتها الانتيم فكرت تروح الغردقة يومين تروح عن نفسها بفكرة من سهام وتقعد فى شقة مفروشة يومين هناك ولما ركبت اوتوبيس الغردقة حصلها القصه دي انا بس مجموعه شباب اتحرشو بيها في اتوبيس الغردقه انتو عارفين طبعا اتوبيس الغردقه بتاع شركه اتوبيسي عامل ازاي صغير وزنقة والليل بيبقي ضلمه كمان المهم مكانها كان في الكرسي اللي قدام الكنبه واصلا الباص من قدام نصه فاضي المهم هي راحت قعدت مكانها وكان المكان لسه فاضي مفيش غير كام واحد قدام شويه الاتوبيس بدأ بتملي بس اوي نصه لسه فاضي وقدامها اربع صفوف فاضين وجنبها ووراها الكنبه فاضيه لحد قبل الباص ما يقفل جه مجموعه شباب تقريبا عشره حاجزين الكنبه وكان كرسي قدامها ناهد ملحقتش تقوم وهما دخلو قعدت بسرعه هي متكلمتش
المهم الكنبه اتملت والكرسي اللي جنبها وقدامها وهي في النص عدت ساعتين تلاته والشباب بيهزرو مع بعض وهي قاعده غريبه بينهم والانوار اتطفت عشان الكل ينام وفعلا في منهم اللى نام بس هي مش عارفه تنام طبعا من القلق حاولت تسيب الفون وتغمض عينها شويه وكل اللي حواليها سكتو واللي جنبها بس مولع موبايله بيكلم حد واتس وبعدين سابه وجاي يحطه جنبه وقع علي رجلها وهي بتحاول تمسكه قبل مايترمي عالارض وهو كمان قام ماسك رجلها هي جامد وفضل يعتذرلها قالتله ولا يهمك تقريبا فهمها غلط لان بعدها على طول بعت حاجه لأصحابه هي عرفت لان موبايلاتهم عملت صوت مع بعض وقعدو يتكلموا وبعد ربع ساعه مكنش في نفس بجد في العربيه بدأت تحس أنه فاتح رجله اوي وبيزنقها جامد بقت تزنق نفسها في الشباك لما معدش في مكان وشويه وبقي متعمد يهبط فيها وكل مطب يرفع رجله فوق رجلها لما ملقاش اعتراض حط أيده بين رجله ورجلها ومشاها بينهم وهي بتمد أيدها تبعد أيده اللي اتخضت من اللي وراها بيحط أيده عليها من جنب الشباك جت تبعد قامت لزقت في اللي جنبها اكتر قالها شششش بصي احنا هنا كتير انتي لوحدك محدش هيصدقك اصلا انتي مبتشوفيش لو واحده فتحت بوقها كله بيقولوا أنها السبب الطريق لسه طويل اوي تقعدي تنبسطى معانا احسن جات تحاول تقوم تغير مكانها قام داخل هو مكانها قعدها علي رجله وحط أيده علي بوقها وايده التانية ماسكه بزازها وفي ثواني واحد من اصحابه جه قعد مكانه حط أيده علي كسها لسه هتقاومهم لقت اللي قدامها لفلها وماسك حاجه بتلمع ايه دا دي مطواه سكتت وشاورتلهم أنها هتسكت خلاص قالها جدعه وشال أيده من علي بوقها نزلها يفتح سوسته بنطلونه وهي كانت لابسه جيبه طويله وتيشيرت نص كم علي قميص مفتوح رفعولها الجيبه ورفعوا التيشيرت والبرا والقميص كدا كدا مفتوح وبعدوا كولوتها على جنب وبقي اللي هي قاعده علي رجله بيحك طيزها ببتاعه واللي جنبها مسك أيدها تدعك زبه ويمص بزازها واللي هي قاعده علي رجله حط أيده التانيه علي كسها هاجت وبقت هتتجنن وبقت تطلع وتنزل علي زبه من غير ما يدخل بعدين اللي جنبها جاب لبنه علي أيدها ورجع ورا وجه واحد بداله خلاها تدعكله زوبره بايدها واللي تحتها كتم نفسها وبقي يحاول يحشر بتاعه في خرم طيزها جامد لحد مادخل كانت هتصوت لولا أيده اللي كاتمه نفسها وهي كمان مسكت أيده جامد وزقتها لحد ماجابت عسلها وهو جاب لبنه في طيزها قام قفل هدومه وقام واللي جنبها خدها علي حجره وجه جنبهم واحد رابع وفضلوا كدا تقريبا ساعتين لحد كلهم جابوا لبنهم مره واتنين وكلهم ناكوها في طيزها وواحد فيهم فتح كسها وصرخت وفض بكارتها ونزل دم عذريتها وناكوا بقها لما الساعه جت سته والدنيا نورت خلاص كانوا خلصوا وهي عدلت هدومها بس بردو فضلوا يقفشوا فيها شويه لحد ماوصلوا وخدوا رقمها وبقت شرموطتهم وبتتناك من العشره شباب
بدات ناهد تلطم وتصوت ومش عارفة تعمل ايه فى المصيبة اللى وقعت فيها دى وخدت اول حاجة حقنة منع حمل . وبعدين كلمت سهام وقالتلها على اللى حصل .. وسهام عرفتها بدكتور نسا عملها ترقيع بكارة بسرعة قبل كتب كتابها الخميس الجاى .. ورجعت صاغ سليم .. حكت لعشاقها العشرة انها مش هتقدر تقابلهم تانى حاليا بعد مرتهم الاولانية معاها عشان على وشك يتكتب كتابها وتتجوز وبعد جوازها هتجيلهم ويلعبوا سوا ويمارسوا الحب الحلو اللذيذ
وابتدت ناهد تفتكر اللى حصل بينها وبين عشاقها العشرة بعد نزولها معاهم من الاوتوبيس .. بقوا يضحكوا ويهزروا معاها وخدوها شقتهم وكانت واسعة وسرايرها واسعة تنفع تضمهم هما العشرة سوا ومعاهم هى سراير عاملينها مخصوص .. ودخلوها تستحمى واستحموا معاها برضه فى حمام كبير .. الشقة ملك وسيم اللى فتح كسها وهو من عيلة غنية جدا واهله بيملكوا العمارة دى وهو خلى مهندس ديكور شاطر يصمم له الحمام كبير بحيث يساع اصحابه التسعة معاه ومعاهم بنت كمان وبرضه صمم له الصالة وفيها كنبة برضه واسعة وكبيرة تساع عشرة بس على شكل حرف سى والمطبخ يساع حداشر يوقفوا ويتحركوا فيه براحتهم واوضة النوم بنفس الاتساع والنجار صمم له السرير يساع حداشر شخص عليه بنت وهما العشرة .. .. عرفت ناهد منهم انها مش اول بنت ينيكوها بس هى اول بنت بنوت ينيكوها وانها عجبتهم اوى ومش هيسيبوها
كان اللى فتح كسها اسمه وسيم واللى فتح طيزها اسمه شريف. وبقية العشرة تمانية واسماؤهم هانى وعزيز وفوزى وهيثم وصابر وصلاح وعمرو وسمير .. هما دول عشاق ناهد العشرة ..
وخرجوا هما الحداشر بعدما استحموا ونشفوا جسمهم وملفوفين ببشاكير .. وخدوا ناهد على السرير وفضلوا ينيكوا فى كسها وطيزها وبوقها وبزازها وقدمينها ويبعبصوا ويلحسوا كسها وشفايفه العريضة الكبيرة المتهدلة وزنبورها بصوابعهم والسنتهم ويمصوا ويبوسوا قدمينها بصوابعها وكعبها ومشطها وكفها وتمصلهم وتدعلكهم ازبارهم بايديها وبوقها ويحضنوها ويبوسوها ويوشوشوها ويتاملوا كل حتة فى جسمها ويمصوا حلماتها ويقفشوا فى بزازها الكبار يومين .. وبعدها كلمت ناهد سهام زى ما قلنا وعملت الترقيع .. ويتضح ان هى دى الورقة التالتة اللى ذلت بيها مريم وسهام ناهد وكسرت عينها وصوروها فيديو وهى بتتناك ومستمتعة وهيجانة من الرجالة العشرة اللى حبوها فعلا من غير غرض تانى .. وصوروها وهى بتعمل الترقيع .. عشان تبقى ورقة تهديد مع مريم ..
واتكتب كتاب ناهد على سامح فى حفلة كبيرة حضرتها امها جمالات وابوها سعيد واختها سماح وامه مريم وابوه مصطفى واخته سهام وبعدها بايام كان فرح ناهد ودخلتها على سامح وخدها سامح ودخل بيها فيلته اللى جنب فيلا اهله ابوه وامه واخته
((((((فلاش بااااااااااااااااااااااااااااااااك))))))
ناهد وسهام وصاحبتها الانتيم حنان عريانات ملط وحافيات فى السرير .. قاعدين يبوسوا ويحضنوا فى بعض ويحسسوا على بعض ويمصوا حلمات ويقفشوا فى بزاز ويبعبصوا ويلحسوا فى اكساس بعض ويبعبصوا فى طياز بعض ويمصوا ويبوسوا اقدام بعض بصوابعها ومشطها وكفها وكعبها
حنان: ادينا قلعنا كلنا يا نانا تعالى بقى اعملك مساج يولعك ويخليكى على نار نطفيها لك احنا بقى
ناهد: يا لهوى هو انا ناقصة هيجان ونااااار
سهام: هاوديها يا نانا دى ايديها تتلف فى حرير بالنسبة لموضوع المساج ده
ناهد: امرى ***
وقامت ناهد ونامت على بطنها على ترابيزة المساج اللى فى الاوضة وجات حنان وقفت جنب الترابيزة وابتدت تصب الزيت العطرى على جسم ناهد وابتدت ايديها تتحرك وتدعك كتاف ناهد ودراعاتها وايديها بتهيجها بالراحة الاول وبعدين ابتدت ايدين حنان تتحرك على ضهر ناهد وكل حتة فيه ونزلت تدعك باطن فخادها وباطن ركبها وباطن سمانتها وباطن قدمينها ورجعت تركز على دعك وتدليك طياز ناهد العالية وكسها وخرم طيزها.. وناهد فى عالم تانى عمالة توحوح وتتاوه وتغنج وتجيب عسلها من لمسات ايدين حنان السحرية وسهام نايمة فى السرير بتتفرج عليهم وبتدعك فى كسها وبزازها جامد .. وشوية وراحت حنان قالبة ناهد على ضهرها وابتدت تصب الزيت على جسمها العريان من قدام وتدعك فى ايديها ودراعاتها الاول وبطنها وفخادها وركبها وسمانتها وقدمينها وبعدين رجعت تركز على بزازها الكبار وحلماتها وهالاتها وعلى كسها وشفايفه وزنبوره لما ولعت ناهد خالص وجابت عسلها اكتر من مرة .. راحت حنان طالعة فوق ناهد وابتدت تحك كسها فى كس ناهد فى وضع المقص الترايباديزم وتدعك بزازها فى بزازها لحد ما جابوا عسلهم سوا وهما بيوحوحوا ويتاوهوا جامد وقامت حنان وزقتها سهام وقالت دورى انا بقى وطلعت فوق ناهد وابتدت تحك كسها فى كسها وفى فخادها وبزازها فى بزازها لحد ما جابوا عسلهم سوا
وابتدت سهام تحكى لناهد حكاية اهلها
رجوع من الفلاش باك
شال سامح عروسته ناهد بفستان فرحها الابيض وهو ببدلة العرسان السودا .. شالها وهى بتضحك ودخل بيها اوضة النوم .. اتفاجئت ناهد بوجود مريم ام سامح فى الاوضة نايمة على السرير عريانة ملط وحافية وبتدعك فى بزازها وكسها او عملت نفسها متفاجئة لان سهام قالتلها اول مين هيدوقك هى ماما مريم قبل سامح حتى ..
مريم: اهلا بعروستنا الحلوة نانا
ناهد من غير كلام راحت قالعة الكعب العالى وقالعة عريانة ملط وحافية ونامت جنب مريم حماتها
ناهد: انا تحت امرك يا حماتى متعينى وخلينا نتمتع سوا
طلعت مريم فوق ناهد وغرقت وشها وشفايفها ورقبتها بوس ومصت حلماتها وقفشت فى بزازها وبعبصت ولحست كسها وشفايفه وزنبوره بصوابعها ولسانها وحسست على فخادها وركبها السمينة وخدت قدمينها ببوقها وايدها تمصهم وتبوسهم بصوابعهم ومشطهم وكفهم وكعبهم وشافت ناهد سهام داخلة الاوضة عريانة ملط وحافية ولابسة سترابون زوبر صناعى بحزام
سهام: تعالى يا سامح يا خول عشان تتناك فى طيزك قدام عروستك ناهد
سامح: حاضر يا ستى
وراح سامح مفلقس وجت سهام وراه ورزعت زوبرها فى خرم طيزه وابتدا يوحوح ويتاوه ويغنج وهاجت ناهد من المنظر وسهام بتدعك زوبر اخوها بايدها .. ومريم ابتدت تحك كسها فى كس ناهد فى وضع المقص وابتدوا الاتنين يتاوهوا ويوحوحوا وعيون ناهد مركزة على سامح اللى بيتناك فى طيزه بزوبر اخته سهام الصناعى ابو حزام لحد ما جابت ناهد ومريم عسلهم سوا وجاب سامح لبنه على الارض .. وفضل زوبره واقف زى الحديد .. وراح لناهد ونزل غرق وشها وشفايفها ورقبتها بوس ومص حلماتها وقفش فى بزازها الكبار وبعبص ولحس كسها وشفايفه وزنبوره بلسانه وصوابعه وخد قدمينها فى ايده وبوقه ومصهم وباسهم بصوابعهم وكعبهم وكفهم ومشطهم ومسك كفوف قدمينها بكفوف ايديه ودخل زوبره حبة حبة فى كس ناهد لحد ما فتح بكارتها المرقعة وهو فاكرها بكارتها الاصلية او مثل قدام ناهد كده شوية وصرخت ناهد ونزل دم بكارتها وعذريتها وفض بكارتها وفضل سامح ينيك فى ناهد فى الوضع ده وما غيروش لمدة ساعة ووشوش ناهد انا عارف انك اتناكت فى كسك وطيزك وبزازك وقدمينك وبوقك من عشرة وانك بتحبيهم ويحبوكى وبقيتى حبيبتهم ومراتهم وشرموطتهم وانا مبسوط اوى ومعنديش مانع وشوشته اه يا عرص احححححححححححححححح بجيب وجابت ناهد عسلها وجاتلها الرعشة كذا مرة واتنفض جسمها لما عرفت ان سامح عارف ومبسوط وبيعرص عليها لحد ما جاب شلالات من لبنه فى كس ومهبل ناهد وزغرطت سهام ومريم وهما بيدعكوا فى بعض ويساحقوا بعض ويبوسوا ويحضنوا ويحسسوا على بعض.. ودخل الحج مصطفى عليهم وهو عريان ملط وحافى هو كمان وفلقس وناهد مستغربة من اللى بيحصل
سهام: عايز ايه يا متناك انت كمان
الحج: نكينى فى طيزى يا بنتى طيزى بتاكلنى عايزة زوبرك
سهام: ماشى يا خول ستك سهام هتنيكك وتكيفك بزوبرها الجنان
ورزعت سهام زوبرها الصناعى ابو حزام فى طيز ابوها الحج مصطفى وابتدت تنيكه فى طيزه جامد وشوية ونيمته على ضهره جنب سامح وناهد ورفعت رجليه لحد صدره وابتدت تنيكه فى طيزه تانى وبتدعك فى زوبره بايدها وهو يقفش فى بزازها وتنزل تغرق وشه وشفايفه ورقبته بوس .. وشوية ونامت سهام على ضهرها وطلع الحج ووشه فى وشها ونزل بخرم طيزه على زوبرها وفضلت تنيكه شوية وهو ينزل يبوسها ويقفش فى بزازها وعمالة تحسسله على وشه وشعره وضهره وفخاده وركبه وباطن قدمينه وهو نازل طالع وبيتنطط بخرم طيزه على زوبر بنته سهام لحد ما نطر شلالات من لبنه فى وش سهام اللى بلعت لبنه كله بصوابعها
وراحت سهام قالعة الزوبر الصناعى ابو حزام ونامت على ضهرها ورفعت رجليها لحد بزازها فى وضع صدفة البحر وجه الحج وزوبره لسه واقف زى الحديد ورزع زوبره فى خرم طيز بنته سهام اللى وحوحت واتاوهت وغنجت وافافت من المتعة وهو بيقرص حلماتها ويمصهم ويقفش فى بزازها ويغرق وشها وشفايفها ورقبتها بوس ويدعك ويبعبص فى كسها وشفايفه وزنبوره بصوابعه وهى تحسس على وشه وشعره وصدره وبطنه وضهره وطيزه وهو شغال نيك ورزع فى طيز بنته سهام داخل طالع وخد قدمينها فى بوقه وايده يمصهم ويبوسهم بصوابعهم وكفهم وكعبهم ومشطهم .. وبعد مدة نام الحج على ضهره وطلعت سهام فوقه ومسكت زوبره بايدها وضبطت راسه على خرم طيزها ونزلت عليه وقالوا سوا ااااااااااااااااه ووشها فى وشه وبزازها الكبار زى المدافع قدامه وابتدت تطلع وتنزل وتتنطط بخرم طيزها على زوبر ابوها الحج مصطفى وهو بيحسس على وشها وشعرها وضهؤها وفخادها وركبها وباطن قدمينها وهى تحسس على صدره وبطنه وتديله بزها اليمين وبزها الشمال يمص حلماتها ويقفش فى بزازها ونزلت تغرق وش ابوها وشفايفه ورقبته بوس .. وبعد مدة نامت سهام على جنبها ونام وراها ابوها الحج مصطفى على جنبه ودخل زوبره فى خرم طيزها وابتدا ينيكها بقوة وهى توحوح وتغنج وتتاوه وتشخر وتافاف وتقول نيك بنتك يا خول كيف طيزها المتناكة بزوبرك يا عرص اححححححححح اووووووووف نيكنى كويس يا شرموط انت بتنيك ولا بتبعبص .. ولمست رجليه رجليها ولاعبت قدمينه قدمينها ولزق صدره وبطنه فى ضهرها وضم بزازها تحت ايده وباس قفاها ووشها ودفن وشه فى شعرها ووشها لما بتدوره له .. وبعد مدة ركعت سهام على ايديها وركبها ووقف الحج مصطفى وراها على ركبه ودخل زوبره فى خرم طيزها وابتدا ينيكها وهى تجيلها الرعشة وتجيب عسلها وجسمها يتنفض ولمست رجليه رجليها ولاعبت قدمينه قدمينها ولزق صدره وبطنه فى ضهرها وباس قفاها وخدها ودفن وشه فى شعرها لحد ما شهق وجاب شلالات من لبنه فى طيز بنته سهام .. ومريم وناهد شغالين تساحق ولعب فى اكساسهم وبزازهم وحك وتقفيش وبوس واحضان وتحسيس ووشوشة ..
وجه يوم وصول الضيف الامريكانى الاشقر الشعر الازرق العيون مايكل لمصر ولفيلا الحج مصطفى وكان سامح بيجهز اخته سهام بالمكياج والسويت والدهب واحلى بودى ستوكنج عارى القدمين ومفتوح الكس والطيز على اللحم ..
مريم: اهلا اهلا يا مايكل يا حبيبى وحشتنى ووحشنى زوبرك
مايكل: وانتى كمان وحشنى كسك يا مرمر بعد سهام هانيكك نيكة تمام زى نيكتنا الاولانية فاكراها
مريم: يا لهوى احححححححححححح وانا قادرة انساها ده زوبرك كيفنى بشككككككككككككككككككل اووووووووووووف
الحج: اهلا يا مايكل ما تتهدى يا ولية شوية خلى الراجل ياخد نفسه عشان داخل على نيكة معتبرة والليلة دخلته على بنتنا سهام
ودخل سامح الصالة وفى ايده اخته سهام وشعرها الاسود الناعم الطويل سايح ونايح وسارح والبودى ستوكنج الاسود الشبيكة على اللحم ولابسة كعب عالى
سامح: اتفضل يا مولاى مايكل خدامتك وحبيبتك سهام
مايكل: ايه الجمال ده يا بت .. واخدة كتير من امها العسل
مريم: يخليك ليا يا روحى
وقعد سامح ومريم والحج مصطفى على كنبة قصاد السرير اللى قعد عليه مايكل وسهام اللى كانت عاملة مكسوفة بس كانت مبهورة وهيجانة من وسامة مايكل وشعره وعيونه قمر قمر ..
مايكل: خليكم هنا عايزكم تتفرجوا وانا بفتح كس اختك وبنتك وباخد شرفكم قدام عينيكم
سامح ومريم والحج: انت تؤمر يا باشا
راح مايكل قالع ملط وخد سهام فى حضنه وغرق وشها وشفايفها ورقبته بوس وهما لسه قاعدين وسهام عيونها مركزة على زوبره الكبير الضخم اللى مش مطاهر ولا مختون الاغلف ونزل يمص حلماتها ويقفش فى بزازها المصرية الكبيرة بعدما نزل حمالات البودى ستوكنج وعرى بزازها وابتدا يبعبص فى كسها وطيزها بصوابعه ونام بيها على ضهرها ونزل يلحس كسها وشفايفه العريضة الكبيرة المتهدلة وزنبورها بلسانه وسهام توحوح وتغنج وتافاف وتشخر وتصوت من المتعة لحد ما جابت عسلها على لسان مايكل وبلعه كله ونام مايكل على ضهره وابتدت سهام تلف صوابع ايديها حوالين زوبره الضخم الاغلف وتدعك وتدلك زوبر مايكل بايدها من راسه لقاعدته وشوية ونزلت ببوقها ودخلته فى بوقها وابتدت تمصه .. وبعد مدة نامت سهام على ضهرها ورفع مايكل رجليها وخد قدمينها فى بوقه وايده ومصهم وباسهم بصوابعهم ومشطهم وكعبهم وكفهم ومسك كفوف قدمينها بكفوف ايديه وابتدا يدخل زوبره الضخم الاغلف فى كس سهام شوية شوية لحد ما قابل حاجز بكارتها داس اكتر لحد ما فتح كسها وفض بكارتها وصوتت سهام ونزل دم عذريتها وفضل مايكل يدخل زوبره اكتر فى كس ومهبل سهام لحد ما خبطت بيضانه فى خرم طيزها
سهام: زوبره كبير اوى اوى يا ماما استحملتيه ازاى فى كسك
مريم: خخخخخخخخخخخ امتعى يا بت ده زوبر يكيف وعمرك ماهتقابلى زيه
سهام: احححححححححححح نكنى يا مايكل يا حبيبى نيك حبيبتك ومراتك وشرموطتك سهام افشخ كسها بزوبرك الجنان اوووووووووووووف
ومايكل عمال يرزع وينيك فى كس سهام بزوبره وهى تحسس على وشه وشعره وصدره وبطنه وضهره وطيزه .. وهى توحوح وتافاف وتغنج وتتاوه وتجيب عسلها وتجيلها الرعشة وجسمها يتنفض .. وبعد مدة نام مايكل على ضهره وطلعت سهام فوقه ومسكت زوبره الضخم الاغلف بايدها وضبطت راسه على فتحة كسها ونزلت عليه وقالوا سوا احححححححححح ووشها فى وشه وبزازها الكبار زى المدافع قدامه وابتدت سهام تطلع وتنزل وتتنطط بكسها على زوبر مايكل وهو بيحسس على وشها وشعرها وضهرها وفخادها وركبها وباطن قدمينها وهى تحسس على صدره وبطنه وتديله بزها اليمين وبزها الشمال يمص حلماتها ويقفش فى بزازها وغرقت وشه وشفايفه ورقبته بوس .. وبعد مدة نامت سهام على جنبها ونام مايكل قدامها على جنبه ودخل زوبره فى كسها ووشهم فى وش بعض وابتدا ينيكها وعمالين يحضنوا ويبوسوا ويحسسوا على بعض ويبصوا لبعض ويوشوشوا بعض ولمست رجليه رجليها ولاعبت قدمينه قدمينها.. وبعد مدة قعدوا وشهم فى وش بعض فى وضع الجلوس وجها لوجه وضع اللوتس والاوم الهندوسى والقوس الذهبى وابتدت سهام تطلع وتنزل وتتنطط بكسها على زوبر مايكل والحج وسامح ماسكين ازبارهم ونازلين فيها دعك ومريم بتدعك فى كسها وبزازها وهما بيتفرجوا على بنتهم واخت سامح وهى بتتناك من مايكل .. واخيرا شهق مايكل وجاب طوفان من لبنه فى كس ومهبل سهام .. وناموا فى حضن بعض فى الافترجلو يبوسوا ويحضنوا ويحسسوا على بعض ويبصوا لبعض ويوشوشوا بعض .. وشوية وشالها مايكل وطلع بيها اوضتهم والمفروض انه هيبات معاها لتانى يوم ويمشى يرجع بلده ولكن مريم والحج صحيوا الصبح لاقوه خد سهام وسافر بيها لامريكا وعرفوا بعدين انها اتحولت للمسيحية واتجوزته وخلفت منه ..
بعدما فاقوا من الصدمة رجعوا لعوايدهم القديمة .. وناهد عوضت بمحنها ومياصتها غياب سهام عن العيلة .. وفى يوم كانت ناهد ببتعولق وتتموحن على ابوها سعيد وهو قاعد على الكنبة جنب حماها الحج مصطفى
الحج: عايزة ايه يا بت يا نانا
ناهد: عايزة اتناك يا حج طبعا
سعيد: يبقى لازم ادوقه انا زى ما قلنا بعد سامح ما داقه
ناهد: تعالى يا بابا دوقه بزوبرك نيك بنتك شرموطتك مراتك ناهد وكيفها فى كسها
الحج: طب ما تيجى يا سعيد ندوقه احنا الاتنين سوا البت نانا لهطة قشطة
ناهد: اححححححححح انتم الاتنين عليا يا لهوى
سعيد: وماله يا مصطفى يلا بينا
وراحوا شايلين ناهد وهى بتضحك ومريم شافتهم
مريم: رايحين بالبت على فين يا متناكين
سعيد: رايحين نفشخ كسمها طبعا
مريم: يا لهوى انتم الاتنين البت تموت منكم
الحج: دى اتناكت وبتتناك من عشر رجالة سوا مع بعض هتموت من نيكة اتنين لها دى شرموطة قرارية
ناهد: احححححححححح هيجونى اوى يا ماما
مريم: متعوها الشرموطة دى كسها وطيزها بياكلوها يلا يا ام عشرة يا وسخة
ناهد: احححححححححح يا متناكة يا كبيرة
مريم: انا متناكة يا ام عشرة..
ناهد: اعمل ايه العشرة بيحبونى اوى اوى ومكلبشين فيا ومش عايزين يسيبونى اكسفهم
مريم: لا طبعا ازاى لازم تتناكى وتغرقى بلبنهم فى كسك وطيزك وبزازك ووشك وقدمينك وتستحمى بلبنهم يا لبوة
ناهد: احححححححححح اصلهم حلوين اوى بصراحة يا لهوى على وسيم ولا شريف ولا هانى ولا عزيز ولا فوزى ولا هيثم ولا صابر ولا صلاح ولا عمرو ولا سمير
مريم: وحافظة اساميهم كمان الوسخة يلا كيفوها اللبوة دى
ودخل الحج وسعيد بناهد على الاوضة وقلعوها ملط وحافية وقلعوا ملط وناموا حواليها يبوسوا شفايفها ووشها ورقبتها ويمصوا حلماتها ويقفشوا فى بزازها ويبعبصوا ويلحسوا فى كسها وشفايفه وزنبوره بصوابعهم ولسانهم وهى توحوح وتغنج وتتاوه وتافاف وتصوت وتشخر .. ويحسسوا على فخادها وركبها السمينة وخدوا قدمينها فى بوقهم وايدهم ومصوها وباسوها بصوابعها وكعبها ومشطها وكفها ونزلت ناهد تدعك وتدلك لهم ازبارهم الاتنين بايديها اليمين والشمال من روسهم لقواعدهم ونزلت تمص زوبر حماها شوية وزوبر ابوها شوية فى بوقها ونيموا ناهد على جنبها ونام ابوها على جنبه قدامها ونام حماها على جنبه وراها ودخلوا ازبارهم الاتنين فى كسها سوا مع بعض ينيكوها ايلاج مهبلى مزدوج وناهد توحوح وتتاوه من الزوبرين اللى بيحكوا فى بعض ويحكوا فى جدران مهبلها سوا وعمالين يبوسوها ويحضنوها ويحسسوا عليها ولمست رجليهم رجليها ولاعبت اقدامهم قدمينها وناهد عمالة تجيلها الرعشة وجسمها يتنفض وتجيب عسلها .. وشوية ونام ابوها سعيد على ضهره وطلعت ناهد فوقه ومسكت زوبره دخلته فى كسها ونزلت عليه وهى بتوحوح وتغنج ووشها فى وشه وبزازها الكبار زى المدافع قدامه وابتدت ناهد تطلع وتنزل وتتنطط بكسها على زوبر ابوها وهو بيحسس على وشها وشعرها وفخادها وضهرها وركبها وباطن قدمينها وهى تحسس على صدره وبطنه وتديله بزها اليمين وبزها الشمال يمص حلماتها ويقفش فى بزازها وتغرق وشه وشفايفه ورقبته بوس وجه حماها الحج مصطفى ودخل زوبره مع زوبر ابوها فى كسها وعمال ينيك فيها هو وابوها بازبارهم فى كسها .. وبعد مدة.. ادت ناهد ضهرها لابوها وابتدت تطلع وتنزل وتتنطط بكسها على زوبره من تانى وهى رافعة رجليها وفاتحاهم وجه حماها ودخل زوبره مع زوبر ابوها فى كسها وابتدوا ينيكوها سوا بازبارهم فى كسها ايلاج مهبلى مزدوج .. وبعد مدة وقفوا التلاتة وابوها وحماها شالوها ودخلوا ازبارهم فى كسها سوا من ورا وقدام ونازلين رزع ونيك فى كسها وفضلوا ينيكوا فى ناهد ساعة ونص لحد ما شهقوا وجاب ابوها وحماها طوفان من لبنهم فى كسها ومهبلها وهى اتنفض جسمها وجاتلها الرعشة كتير وجابت عسلها على ازبارهم وناموا التلاتة فى حضن بعض بيبوسوا ويحسسوا ويوشوشوا ويبصوا لبعض ..
((((مشهد جديد))))
سامح عريان ملط وحافى وحواليه بنتين ملط وحافيات زيه عمالين يبوسوه ويحسسوا عليه ويحضنوه ويوشوشوه ويدعكوا ويدلكوا له زوبره بايديهم وينزلوا يمصوا زوبره فى بوقهم من راسه لقاعدته وطلع سامح فوق البنت الاولانية يغرق وشها وشفايفها ورقبتها بوس ويمص حلماتها ويقفش فى بزازها الكبار ويبعبص ويلحس كسها وشفايفه الكبيرة العريضة المتهدلة وزنبورها بصوابعه ولسانه وخد قدمينها يمصهم ويبوسهم بكفهم وصوابعهم ومشطهم وكعبهم
البنت التانية: كل مرة تبتدى مع شيماء قبل منى يا سامح اخص عليك
البنت الاولانية: بس يا ولاء يا لبوة سموحة حبيبى بيحبنى اكتر منك وبتطلع لها لسانها
سامح: انتم الاتنين قنابل وصواريخ وجامدين يا شراميطى اتهدوا بقى وسيبونى افشخ كسمكم انتم الاتنين بقى
شيماء: اححححححححححح افشخ يا متناك افشخنا احنا مستنيين اهو
وراح سامح عمل نفس اللى عمله مع شيماء عمله مع ولاء وبعدين رفع رجلين شيماء ومسك كفوف قدمينها بكفوف ايديه وابتدا يدخل زوبره فى كسها وابتدا ينيكها وهى توحوح وتغنج وتتاوه وتافاف وراحت ولاء تبوس شفايف ووش ورقبة شيماء وتمص حلماتها وتقفش فى بزازها الكبار وشيماء تحسس على وش وشعر سامح وصدره وبطنه وضهره وطيزه لحد ما جات الرعشة لشيماء ونزلت عسلها.. وبعد مدة نام سامح على ضهره وطلعت ولاء فوقه ومسكت زوبره ودخلته فى كسها ونزلت عليه وقالوا سوا اححححححححححح ووشها فى وشه وبزازها الكبار زى المدافع قدامه وابتدت ولاء تتنطط وتطلع وتنزل بكسها على زوبر سامح وهو يحسس على وشها وشعرها وضهرها وفخادها وركبها وباطن قدمينها وهى تحسس على صدره وبطنه وتديله بزها اليمين وبزها الشمال وتغرق وشه وشفايفه ورقبته بوس لحد ما جاتلها الرعشة وجابت عسلها.. ونامت شيماء على جنبها ونام سامح قدامها على جنبه ووشها فى وشه ودخل زوبره فى كسها وابتدا ينيكها وعمالين يحضنوا ويبوسوا ويحسسوا على بعض ويوشوشوا ويبصوا لبعض ولمست رجليه رجليها ولاعبت قدمينه قدمينها .. وفضل ينيكها لحد ما جاتلها الرعشة وجابت عسلها .. وخد ولاء فى وضع الجلوس وجها لوجه وضع اللوتس والاوم الهندوسى والقوس الذهبى وابتدت تطلع وتنزل وتتنطط على زوبره بكسها وعمالين يحضنوا ويبوسوا ويحسسوا ويوشوشوا بعض ويبصوا لبعض لحد ما جاتلها الرعشة وجابت عسلها وجاب سامح شلالات من لبنه فى كس ومهبل ولاء وفضل زوبره واقف زى الحديد وابتدا ينيك شيماء ساعة ونص كمان لحد ما ملا كسها ومهبلها بطوفان من لبنه ونام التلاتة فى حضن بعض ونازلين بوس وتحسيس ووشوشة ونظر لبعضهم ..
(((مشهد سامح مع مصطفى بتاع الاوتوبيس)))
سامح على ركبه بيدعك ويدلك لمصطفى زوبره بايده وياخده فى بوقه يمصهوله
مصطفى: مص يا متناك زوبر عمك اللى بيكيف طيزك اللبوة دى
ولما خلص سامح دعك ومص فلقس ورزع مصطفى زوبره فى طيز سامح
سامح: احوووووووووووووووووه بالراحة على طيزى يا حبيبى
مصطفى: طيزك ملبن يا بت يا سميحة خدى فى طيزك زوبر عمك مصطفى
سامح: ادينى كمان نكنى فى طيزى انا شرموطك انا منيوكك
وقعد مصطفى ينيك فى طيز سامح بزوبره فى كل الاوضاع ساعة لحد ما ملا طيزه بطوفان من لبنه