قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس قصيرة متنوعة
تانى زبر فى حياتى مغامرات ملك كوكب (تاليفى القديم)
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="جدو سامى 🕊️ 𓁈" data-source="post: 30936"><p><strong>تانى راجل فى حياتى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا ملك. عمرى 45 سنة. عندى ولد وبنت خلصوا جامعة بيشتغلوا وقاعدين معايا. لسه متجوزوش. وجوزى اول راجل فى حياتى واول حب فى حياتى اللى ملا عليا دنيتى .. اتجوزنا وانا عمرى 20 سنة. وزى كل بنت مصرية اتجوزت بنت بنوت وكان اول زبر يخش كسى هو زبر جوزى حمدى. كان اول راجل فى حياتى ويشاركنى سريرى. وزبره اللى خد بكارتى وعذريتى. عشنا مع بعض 25 سنة واحتفلنا فى يناير اللى فات بعيد جوازنا الفضى. وكنت له الزوجة الوفية المخلصة. بيقولوا عنى جميلة جدا. شعرى اسود طويل وناعم. بشرتى بيضا وانا مليانة بس وسط. رجالة كتيرة من كل صنف ولون ومهنة وعمر حاولوا معايا طول الخمسة وعشرين سنة وكنت بصدهم. جوزى حبيبى كان مالى عليا دنيتى وماكانش حارمنى من زبره ولا يوم ولحد دلوقتى. هو راجل صحته كويسة وبيلعب رياضة لغاية النهارده اكبر منى بخمس سنين. خلال السنين دى ربيت ولادنا واهتميت بتعليمهم واكلهم. بيتى مملكتى. وعلى حيطانه وفى كل ركن فيه اعمال فنية من صنعى. كنافاه على كروشيه على مكرمية على لاسيه.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دلوقتى انا ست بيت مالهاش اهتمام الا جوزها وبيتها وولادها. لحد ما جه اليوم العجيب اللى قررت فيه اجرب راجل تانى غير جوزى قبل ما اموت. تانى راجل فى حياتى. تانى زبر فى حياتى. تانى زبر يخش كسى ويمتعنى. ايه اللى خلانى افكر التفكير ده. هل جوزى هو اللى عايزنى اجرب. ولا مخى الفاجر هو السبب. مش عارفة. لسه الدورة بتجيلى وممكن احبل لو حبيت. بس ده مش باقيلى. شوية والدورة تنقطع وتضيع الفرصة لده نهائى. بعد كل سنين الاحترام دى افضح نفسى وابقى شرموطة. بقى بعد كل سنين العفاف والاخلاص دى اخون جوزى. والعب بديلى من وراه. ايه اللى جاب الفكرة دى اصلا لراسى. احتياجى للتغيير. رغم ان جوزى كل يوم مشبعنى نيك. طب ولو عاجبنى الحال ودخلت على تالت راجل فى حياتى والرابع والخامس. اكتب كتاب مغامرات دون جوانة او مغامرات ملك مع عشاقها. يا خوفى. واختاره على اى اساس. سنه الصغير ولا الكبير. اخده عيل 12 سنة بياكل الشيبسى واعلمه واربيه على ايدى وينزل لبنه لاول مرة فى حياته معايا وطفولته تتلخبط مع رجولته على ايدى واكون الهة غرامه اللى بينبهر بيها. ولا اخده شاب فى الجامعة ولا مراهق فى الثانوية. اخده راجل متجوز وناضج من سنى ولا ارمل ولا مطلق ولا حديث العهد بالجواز ولسه فى التلاتينات وبيحب مراته. اخطفه منها. اتحكم فيه ولا اخليه يشكمنى. ولا اخده قد ابويا احس معاه بالابوة او قد حمايا. برضه كل سن وله جماله. عايزة اسمع حكاياتهم وقصص حياتهم. كانى متجوزة كذا راجل. اعرف طبع ده واسلوب ده. انا محتارة اختار انهى عمر. اختاره من ورا جوزى ولا بمباركته. اختاره ولا اسيبها للصدفة نتقابل وهو يختارنى او يحاول معايا. حاسة انى رجعت بنت بنوت وخايفة. حاسة انى داخلة على جواز لاول مرة فى حياتى. معرفتش الا جوزى وكنت قطة مغمضة. لخمسة وعشرين سنة. وفجاة كده عايزة افجر واشطح.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت على ده الحال لحد ما فى يوم ...... نكمل بعدين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احكيلكم بعدين... ومستنية تعليقاتكم... وافكاركم لفصول القصة اللى جاية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثانى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت على ده الحال لحد ما فى يوم قابلته. كان شاب عمره واحد وعشرين سنة. بس باين عليه جرئ وراجل ومقطع السمكة وديلها. باين عليه واد حريف ونسونجى. رغم انه لسه فى الجامعة. كان فى رابعة كلية الاداب. شفته فى الشارع فجاة قدامى حتى اننا خبطنا فى بعض. اول ما شفته قلت هو ده اللى عايزة اجرب معاه تانى زبر فى حياتى. لاقيته ماشى وحواليه بنتين ولا هارون الرشيد. والتلاتة نازلين ضحك وقهقهة بمنتهى الاستهتار. ولا كأنهم ماشيين فى الشارع. قعد يعتذر ويقول. انا اسف يا طنط. طنط فى عينك ايه البجاحة دى. شايفنى قد امك ولا ايه. من ساعتها قررت امشى وراه ويحصل اللى يحصل. فضل التلاتة ماشيين من شارع لشارع ومن حارة لحارة .. ومر وقت طويل بابص فى ساعتى. لاقيت مر ييجى ساعة مشى. واخيرا لاقيته اتدارى بيهم فى حتة خلا وباس كل واحدة من شفايفها بوسة سخنة وجامدة اوى. والسنتهم شغالة جوه. وايدين البنتين نازلة دعك فى زبره الواقف من فوق البنطلون. وفكوا له السوستة وزرار البنطلون. نزلوا له البنطلون والكولوت وكان زبره واقف على اخره. ابتدوا يمصوا فيه البنتين. وهو يحسس على شعرهم ويشدهم لزبره اكتر. والبنتين بيتخانقوا ويتنافسوا على المص مع بعض. فضلوا ييجى نصف ساعة وبعدين الواد صرخ ونزل لبنه على وشوشهم وشفايفهم. وبعدين قاموا مشيوا وسابوه. قال لى. عجبك العرض ؟ فوجئت انه عرف مكان اختبائى وانى موجودة باراقبهم. كمل وقال لى. انا مارضيتش اقول كده وهما موجودين عشان نبقى انا وانتى على راحتنا يا ميلف. قلت فى نفسى. ميلف ؟؟ ايه ميلف دى؟؟. قلت له فى غضب. انا اسمى ملك كوكب. مش ميلف. ضحك اوى وقال لى. اسم حلو اوى يا جاهلة. بقى مش عارفة معنى ميلف. قلت له. منك نستفيد يا ابو العريف. قال لى. ميلف يعنى الماما اللى احب انيكها. وشى احمر اوى ومابقتش عارفة ارد اقول له ايه. واخيرا لما قدرت انطق قلت له. اخرس يا قليل الادب. قال لى. انتى اللى تخرسى يا حمارة. جاهلة وبتبجحى كمان. قلت له. عيب يا ولد انا قد امك. قال لى. ولما انتى محترمة اوى جاية تراقبينا ليه. انتى عرفتى كام راجل فى حياتك يا لبوة. قلت له. معرفتش حد غير جوزى. قال لى. ياه دانتى قديمة اوى. وعلى كده بقالك كام سنة متجوزة. قلت له. خمسة وعشرين سنة. قال. يااااااه ده عمر بحاله. حد يستحمل ياكل اكلة واحدة مملة طول السنين دى يا حمارة. قلت له. لو سمحت بلاش شتيمة. قال لى. انا حر اشتمك زى مانا عايز يا لبوة. ولا لبوة ايه بقى. دانتى طلعتى خيبة اوى يا حمارة. من هنا ورايح مش هاناديكى الا يا ملك كوكب يا حمارة. فاهمة يا حمارة يا بنت الحمارة ؟ حسيت احساس غريب اوى وهو بيكرر شتيمتى واهانتى وبيتعمدها عمرى ما حسيته قبل كده. عمر ما حد شتمنى واهاننى كده. احساس هيجان. هجت اوى اوى من كلمة حمارة. ولمت نفسى ايه اللى بتعمليه ده. حد يهيج من شتيمته. الواد رغم صغر سنه وبراءة ملامحه ووسامته اللى مش ممكن تخليك تقول انه وسخ وفاجر كده. بالعكس تقول انه خيبة مع البنات. قلت له. فاهمة يا خويا. ضحك وقال. ايوه كده اتعدلى. انا اسمى منصور. اسمى ايه يا بنت الحمارة ؟ قلت له بسرعة. سى منصور. ضحك واتبسط اوى. قال لى. يعنى انتى على كده لسه خام. وكسك ما دخلوش الا زبر واحد من اول ما اتفتح من خمسة وعشرين سنة ولغاية دلوقتى. قلت له. صح يا سى منصور. قال لى. حمارة صحيح. ضيعتى عشرين سنة من عمرك بدل ما تدوقى حلاوة الدنيا وحلاوة الرجالة. غشيمة بجد. حد يعمل كده. وكمل وقال. بس انتى هتكونى اضافة كويسة بالنسبة لى وجديدة. كل اللى اعرفهم زميلاتى فى الجامعة. يعنى من عمرى. او اصغر شوية. واحد وعشرين او اصغر منى يعنى عشرين تسعتاشر ثمانتاشر. انما ما صادفتش فى طريقى العنتيل زيك للاسف. مع انى عرفت كتيررررر من الجامعة. يلا بينا على بيتك. قلت له. يالهوى يا سى منصور. انت عايز حمدى جوزى يقتلنى وولادى يتبروا منى. قال لى. اهاااا يعنى جوزك ميعرفش. انا فاكره مودرن وهو اللى باعتك. اما حمار صحيح. ماهو لازم الحمارة تتجوز حمار يا بنت الحمارة. الا صحيح ولادك كام وعندهم كام سنة. قلت له. عندى ولد وبنت. الولد عنده 25 سنة اسمه كريم. والبنت نرجس عندها 24 سنة. قال لى. ولسه متجوزوش ؟ قلت له. اه قاعدين معايا. قال لى. حلو يا حمارة يا ملك كوكب. انا مش هانيكك انتى بس دانا حنيك ابنك وبنتك كمان. هيجنى اوى كلامه وقلت له. عيب مالكش دعوة بابنى وبنتى يا واد. قال لى. اسمى سى منصور يا حمارة. و**** لانيك ابنك وباشرافك وموافقتك وانتى اللى هتزوقيه وتلبسيه هدومك وترفعيلى رجليه كمان يا حمارة. وبنتك كمان. هاحبلهالك فى توام. وانتى كمان هتحبلى فى توام. وهتكتبيهم باسم جوزك وهيضحك ويفرح بيهم ويصرف على ولادى كمان يا شرموطة سنة اولى يا كسمك. كلامه واهاناته هيجتنى اوى. يلا بينا يا بهيمة تعالى معايا. قلت له. على فين يا سى منصور. قال لى. على دخلتك يا عروسة. يا بنت البنوت. هتخشى دنيا من تانى يا مومس اولى اول. هجت اوى من كلامه. ورحت معاه.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثالث</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ورحت معاه. ركبنا اوبر مع بعض. ونزلنا قدام بيت قديم بس جميل فى العباسية. استغربت مع ان الواد شكله نضيف وغنى. اتوقعت يروح بيا فيلا او شقة كبيرة فى حى راق فى المهندسين مثلا. كنت خايفة وقلقانة اوى. حاسة انى الصغيرة وهو الكبير. حاسة انى رجعت فعلا بنت بنوت. دخلنا الشقة. كانت شقة راقية اوى. وهادية اوى. اكيد مفيهاش غيرى انا وهو. فى الاول قلت اكيد دى جرسونيرة مخصوصة له او شقة مفروشة بتاعة واحد صاحبه. لكن بعد شوية اتفاجات بامه جاية ترحب به وبيا !!!. وبعدها اخته كمان. قدمهم ليا طبعا وانا فى غاية الكسوف وحاسة ان جردل مية ساقعة وقع عليا. وعرفت انهم عيلة متحررة اوى اوى. وان امه واخته وابوه كمان اللى كان فى شغله فى شركته يعرفوا بمغامرات الخلبوص الدون جوان ده. يعنى عيلة امريكانى من الاخر عادى ان ابنهم يجيب معاه كل شوية الجيرلفريند الجديدة بتاعته ويرحبوا بيها. ويفتحوا لها باب اوضة نومه كمان. تبات معاه ليلة وليتين وهما بره. بس ياترى هما كمان لهم مغامرات ؟؟ مش عارفة بس اكيد هعرف. هو انا هاسيبه ولا اسيب لغز قدامى الا ولازم اعرف حله. قالت لى امه كوثر عادل بهاء توما زى ما قريت اسمها بعد كده على شهادة تخرجها من كلية الطب جامعة القاهرة. اهلا يا حبيبتى ازيك. كنت مخبى فين عننا الجمال ده كله يا منصور. قال منصور. لسه عارفها النهارده يا مامى. اقدملك "ملك كوكب توفيق علي" الجيرلفريند بتاعتى الجديدة. قلت فى نفسى. ايه الواد المجنون ده اللى بيقول اسمى الثلاثى كأنى طالبة فى مدرسة بينادوا اسمى ولا باعمل رقم قومى. وقال لى. سلمى على ماما يا ميم كاف هاهاهاهاها. حلوة ميم كاف دى يا ميم كاف ؟؟ قلت له. حلوة يا سى منصور كل حاجة عسل منك يا روحى. قال لى. ولا اقولك. اسميكى شي حاه احسن هاهاهاها شي حاه بنت شي حاه. قالت له اخته. بطل غلاسة على البنوتة بقى. مش عايز تعرف تتعامل مع جنسنا اللطيف يعنى. انا سامية. ازيك يا ملك كوكب ؟ قلت لها. كويسة يا سمسمة. قالت لى. **** حلوة منك اوى سمسمة. وباستنى على خدى. وبعدين على شفايفى بوسة جامدة وجعت شفتى. قالت لى. معلش اصل انا عاطفية شوية وضعيفة قدام جميلة زيك من جنسنا اللطيف. احنا كان لازم نكون آلهة يا ملوكة مش كده. قلت لها. طبعا احنا مفيش زينا. بس الرجالة ناكرين لجمايلنا. قالت. فعلا. قال لى منصور. يلا يا ميم كاف على اوضتنا ننام شوية. عضيت شفتى واستغربت من جراته مع امه واخته. وازاى يقول كده قدامهم. فاجر اوى وهما كمان فجرة. وحسست على الكتاب الدهب فى سلسلتى. بعصبية. مسكنى من ايدى زى ضابط البوليس لما يمسك مجرم ويسوقه للمجهول او من الدار للنار. بقت رجلايا مش شايلانى وحاسة بالكسوف وسط نظرات كوثر وسامية. مشينا وفتح اوضته. وقفلها ورانا. كانت واسعة جدا. الشقة عموما واسعة جدا مساحتها ييجى 400 متر. والاوضة دى ييجى ربع مساحتها حوالى 100 متر. كان فيها سرير كبير مدهب. وحواليه تماثيل فرعونية ورومانية عريانة. ودولاب ملابس كبيررررررر جدا. راح طلع منه كذا حاجة. واداهانى. قال لى. البسى. لاقيتها شرابات طويلة بس مخططة بالعرض بالوان قوس قزح السبعة. كانت طفولية تنفع البنات المراهقات. كانت جميلة اوى. ومعاها كورسيه اسود وحزام دانتيل غريب سالته عنه. قالى. مش بقول انك حمارة بنت حمارة. ده يا بهيمة اسمه حزام جارتر. تلبسيه على وسطك وتربطى فيه الحمالات دى مع الشرابات. يلا. اقلعى قدامى حتة حتة. عايزك عريانة ملط وحافية فورا. ابداى. عشان بعد كده لسه هالبسك البودى ستوكنج وبدلة الرقص الشرقى بتاعة سهير زكى وتحية كاريوكا وسامية جمال ونعيمة عاكف ونجوى فؤاد مستنياكى. داحنا يومنا طويل وليلتنا فل يا م. ك. ت. هاهاهاهاها. قلت له. ايه البودى ستوكنج ده يا سى منصور ؟ قال لى. يا ام المفهومية يا برميل الذكاوة. ولا بلاش. عموما انتى هتشوفيه متستعجليش على رزقك. هتتباسى وتتحضنى فى كل الهدوم دى. وبعد كده تتناكى. حسيت بسخونية ورطوبة جامدة فى كسى. حسيت انه ضيق اوى لما شفت زبر منصور فى ايد البنات. كان زبره كبير قد زبر جوزى تمام. بس مع كده حسيت بالخوف منه. كأنى بنت بنوت. شافنى منصور وانا باقلع هدومى حتة حتة. التايير قلعته والسوتيان والكولوت. والكعب العالى. مسكت الكورسيه وملحقاته. ملحقاته عبارة عن سوتيان وفوقه حاجة شبه المايوه القطعة واحدة دانتيل اسود شفاف ومزخرف وله حمالات وفتحة صدره واسعة. بالضبط شكله زى شكل المايوه الحريمى الحتة واحدة مش البكينى. وفوقه لبست الكورسيه. ولبست حزام الجارتر وشرابات قوس قزح. وشبكت الحمالات بين الحزام والشرابات. قال لى. ايه اللى عملتيه ده. عموما مش مشكلة. دى غلطتى انا. مفيش لازمة لحزام الجارتر مع الطقم ده. اقلعيه هو والحمالات. هاجيبلك معاه طقم تانى. تلبسيه بعد ده.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كان الطقم التانى عبارة عن سوتيان والحزام ده وشرابات طويلة شفافة سودا. وقال لى. مرة تانية هنجرب الالوان التانية من الشرابات. الازرق والبنى والاخضر والبرتقالى. يا حمارتى. قعد جنبى عالسرير. وباسنى على خدى بوس خفيف ورا بعض. وضمنى لصدره. وضوافرى المدهونة بالاوكلادور الاحمر بقت تحك فى ضهره خفيف مش عايزة اعوره. ماكنتش بحب الاوكلادور الاسود المقرف اللى طالعين فيه الايام دى. باس رقبتى. والسلسلة الدهب والكتاب الدهب. وكان قلع هدومه فى جزء من الثانية لما لبست كل الطقم بتاع الكورسيه وقوس قزح والمايوه الدانتيل. كان زبره لسه خجول ومكسوف منى ولا من الموقف ولا من البرد. كأنه مش راضى يوقف عشان اتعطف عليه بايدى وادعكه عشان يقوم من الاموات. نزلت على كتافه ابوسها وابوس رقبته. والسلسلة الدهب اللى حواليها والكرويتس اللى فيها. غمض عينيه وحسيت انى غلبته وانه استسلم فجاة وماعادش المغرور ابو العريف الموسوعى والاجرا منى. نمت عليه. كأنى فى ماتش مصارعة ونزلت على شفايفه الحلوة ابوسها واعضها لغاية ما نزفت ددمم. مصيت الدم بتلذذ غريب. وعينايا مركزة فى عينيه. وبوست ودانه وايديا نازلة مسح فى شعره. ونزلت بوس بنهم وشراهة فى صدره وبطنه. تانى راجل فى حياتى من خمسة وعشرين سنة اعمل ايه. فجاة فاق وراح شايلنى ورامينى عالسرير جنبه. رغم انى مليانة. وهو رفيع لكنه قدر يشيلنى. وقعد يمص فى بزازى الكبار مقاس حرف سي الانجليزى وحلماتى. ونزل بين فخادى. فتح رجلايا ونزل لحس بلسانه فى شفايف كسى الكبار. قالى. ايه ده شعرتك مش محلوقة يا وسخة. وانا كمان شعرتى غابة. انتى جبارة دانا هاغرقهالك لبن هاخليها لبخ هالبخهالك وهاحك شعرتى فى شعرتك لما هاهريكى.. جسمك جبار احلى من جسم امى كوثر. يا خبر يكونشى الواد بينيك امه يادى المصيبة. وانا عمالة ابص حواليا فى الاوضة والاقى افيشات افلام مراهقين امريكية وافلام رعب وخيال علمى. ومسلسلات مكسيكى. وصرخت. اول مرة حد يلحسلى كسى. هو الكس بيتلحس. قلت له. وانا عمالة اتاوه. قال لى. يا بنت الحمارة. طبعا بيتاكل اكل مش بيتلحس بس. ولسانه شغال جوه كسى بينيكنى به ابن الحرام. اه ابن العبيطة بيدعك فى زنبورى يخربيته. وقبل ما اوصل قمة نشوتى. قام .. بصيتله بترجاه يكمل. قال لى. لا يا بنت الحمارة. لسه قدامنا شغل قومى يلا. غيرى هدومك. كنت هايجة جدا وهتجنن بس قمت. وغيرت هدومى. لبست طقم الحزام والشرابات السودا والسوتيان ومفيش كولوت. نيمنى عالسرير تانى قلت هيكمل ويطفى نار كسى لكن ابدا والمرة دى قال لى. مصى زبرى. قلت له. هو الزبر بيتمص ؟ قال لى. ايه ده يا حمارة. عمرك ما مصيتى زبر جوزك. يا نهار اسود. هو صبر عليكى ازاى. دانتى لخمة وخيبة اوى. مصى يلا. قلت له. اقرف وكمان ماعرفش. قال لى. اعلمك. بصى ده زى مص المصاصة ومن غير سنان. اوعى تعضى. يلا. غصبت على نفسى وكنت قرفانة اوى. بس عجبنى احساس زبره التخين الكبير فى بقى واتخيلته زبر جوزى. وده هيجنى شوية فرجعت لحقيقته فهجت اوى. اول زبر امصه فى حياتى. ومش زبر جوزى. مصيت له شوية وعجبنى طعمه وطعم لعابه المنوى. وفجاة راح قايم وزاققنى. قال لى. يلا انتى عايزة اجيب لبنى فى بقك. لا طبعا. لسه. اول شحنة لبن هتكون جوه رحمك عشان احبلك فى توام. يلا قومى غيرى. قمت وادانى بدلة رقص سامية جمال وجزمتها. لبست. ورقصت على الموسيقى زى طلبه بس جسمى المليان خلانى زى سهير زكى مش سامية جمال هاهاهاها. اخيرا رمانى عالسرير. ودخل زبره جوايا. صرخت. رفع رجلايا على كتافه. وفضل داخل طالع. حاسة انه بقاله ساعتين بينيكنى. نزلت تلات مرات وهو لسه شغال. اخيرا صرخ. وعبانى لبن. اكيد هاحبل ولاد حرام من ابن الحرام ده. ونمنا.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صحينا تانى يوم الصبح. ايه ده انا بايتة بره بيتى وبعيد عن جوزى وولادى طب اقول جوزى ايه دلوقتى. اتحجج له بايه. اه هاقوله بايتة عند واحدة صاحبتى ميعرفهاش. اتصلت به كان قلقان موووت عليا هو وولادى وبالعافية طمنته وهديته. وصدقنى وماجادلش كتير هو عارفنى مخلصة له طول خمسة وعشرين سنة. بس لامنى انى مابلغتوش من امبارح بدل ما يقلق عليا. قلت له ان الموضوع جه فجاة وبسرعة عشان ام صاحبتى جالها ازمة قلبية وكانت هتروح فيها. بس **** ستر. وحطيت السماعة. وحمدت **** اننا معندناش اظهار رقم الطالب. لاقيت منصور صحى وزاح الملاية عنه وعنى. كنا لسه عريانين وحافيين. ابتسمت له. باسنى من خدى وشفايفى وقال لى. صباح الفل يا ملك كوكب يا ست الكل. قلت له. صباح الورد على جوزى التانى. تانى زبر دخل فى كسى بعد خمسة وعشرين سنة من الصيام على زبر واحد. قال لى. النهارده هتلبسيلى البودى ستوكنج. وكمان هتلبسى فستان الفرح. قلتله. اموت واعرف ايه هو البودى ستوكنج. ضحك وقال لى. متستعجليش هتعرفيه. بعد الشر عنك. تموتى ايه يا إلهة عبدك منصور وإلهة الكون. قلتله. بس ايه ؟ فستان فرح ؟ قال لى. ايوه. هتلبسي فستان فرح مامى. انتى تالت واحدة تلبسه. ضحكت وقلتله. يا صريح. ايه الصراحة دى كلها مش خايف ازعل. قال لى. الاتنين اللى لبسوه قبلك مش ممكن تزعلى منهم. قلتله. هما مين. اعرفهم ؟ قال لى. لا ده بُعدك. بعدين فى المستقبل البعيد يمكن يمكن اقولك. اتغاظت من السرية بتاعته بس نفخت وقلتله. طيب.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الرابع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل ده مش جنسى. لانه تمهيد لاحداث وفصول جنسية جاية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد سنة.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كان الجو شتا فى اجازة نصف السنة. رحنا انا وجوزى وولادى الاقصر واسوان بالقطار. ركبنا من محطة مصر الصبح. وقعدنا فى مقصورة فخمة على الطراز الكلاسيكى.. لها ستاير كلاسيكية كأننا فى القرن التاسع عشر او الثامن عشر.. ماكانش ناقصنا غير نلبس فساتين وبدل وبرانيط الفترة دى. حتى شكل الاباجورات وطراز عربية المطعم كان كده. الحقيقة انا اخترت ان يكون القطار بالطراز ده لانى بحب التاريخ والكلاسيكيات كتير. وده تذاكره طبعا اغلى من القطار العادى الحديث. واخدت معايا كمان هدوم فصلتها مخصوص ليا ولجوزى وبنتى وابنى. كنا فيها زى الملايكة. عشان نكون مناسبين للقطار. حتى هدوم نوم كمان. اتحرك بينا القطار. بصوته المعروف. وقعدت اتفرج من الشباك بعدما رفعت الشيش الخشب. قعدت اتفرجت على البيوت اللى ماشية والكبارى والترع والزراعات. والناس. لكل بيت وكل حتة بتوقع عليها عينيا حكاية وحياة كاملة من الولادة للموت. قررنا اننا نروح نزور الاول قبل ما نروح الاقصر واسوان. ولاننا سافرنا بدرى عن معاد الفوج بتاعنا باسبوعين قررنا نروح المنيا نزور اختى وعيلتها الاول قبل ما نكمل طريقنا. ونقعد معاها شوية. وحشتنى بنت الايه. كان اكل القطار درجة اولى لذيذ جدا. ومتطور. اكلت بالشوكة والسكينة. فى اطباق كلاسيكية قديمة برضه. حسيت اننا فى المانيا او فرنسا او بريطانيا او امريكا فى القرن التمانتاشر. وكان التلفزيون بيعرض افلام امريكية تاريخية برضه ووثائقيات تاريخية. يعنى عشنا فى جو تانى. عجب الولاد وعجب جوزى. زى ما عجبنى.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كنت تعبانة من الحمل شوية. ومددت على سرير القطار وانا باحسس على بطنى المنفوخة اوى اكتر من ايام حملى بنرجس او كريم. انا دلوقتى فى الشهر السادس. والدكتور قال لى ان السونار بين انى حامل فى توام ثلاثى. يعنى تلاتة مش اتنين بس. كانوا ولاد منصور مفيش شك. لانى امتنعت عن جوزى ونيكه من ساعة اول لقاء بينى وبين منصور. ولغاية ما اتاكدت ان فيه حمل. لما اتاكدت ان فيه حمل اغريت جوزى ورجعت العلاقة ما بيننا اشد ما يكون تلات اربع شهور وانا بتناك من الاتنين. ده الصبح وده بالليل. او ده يوم وده يوم. كنت متجوزة اتنين فعلا فى وقت واحد تعدد ازواج. وفى ايدى دبلتين. واحدة عليها اسم حمدى وتاريخ جوازى به من 25 سنة. والتانية بالبسها لما اروح لمنصور وعليها اسم منصور وتاريخ جوازى به يوم مالبسنى فستان الفرح وناكنى به وناكنى وانا لابسة البودى ستوكنج كمان. بقيت مدمنة على منصور وحمدى. بحب الاتنين اوى مش عارفة اعمل ايه. اعمل ايه لو منصور زهق منى وسابنى. دانا كنت انتحر. قررت اسافر مع ولادى وجوزى نستجم وبالمرة ابعد عن منصور شوية اشوف هيوحشنى او هاوحشه ولا لا .. كنت كمان عايزة ارتاح شوية من روتين النيك اللى ليل نهار ده. انا تعبت. وكمان خايفة على الحمل. لازم منصور وحمدى يسيبونى فى حالى ولا عايزين الولاد يموتوا فى بطنى. كمان الفترة اللى فاتت اهملت بيتى شوية وولادى. عايزة ارجع اقرب منهم تانى. والرحلة دى اكيد فرصة لده. منصور نجح واتخرج الحمد *** وبتقدير جيد. وشى حلو عليه. وكمان هيبقى اب ولتلاتة المفترى. جوزى حمدى كان هيطير من الفرحة لما عرف بخبر الحمل. ولما عرف انهم تلاتة. وابتدا يبنى لهم احلام ومستقبل كامل لعشرين سنة لقدام من دلوقتى. اما بنتى نرجس فكمان كانت سعيدة جدا ان هيكون لها اخوات. لكن ابنى كريم زعل اوى ولامنى عشان فيه خطر على الاجنة وعليا انا كمان عشان كبيرة فى السن. وزعل كمان لانه مش هيحب صريخ الرضع ومشاكلهم. الحقيقة حمدى ومنصور الاتنين بيحبونى مووووت وانا كمان بحبهم موووت... بس منصور عرفنى على عالم جديد واوضاع وحاجات جديدة عليا جدا ميعرفهاش حمدى ولا انا كنت اعرف عنها اى شئ .. رغم ان الاتنين زبرهم كبير وعريض وحجمهم واحد لكن منصور بيثيرنى اكتر لانه يعرف زى ماقلت حاجات انا وحمدى جهلة بها وكمان لانه صغير اوى عنى وقد ولادى لا ده اصغر منهم كمان. ده اثارنى وعزز ثقتى بنفسى وغرورى بانوثتى. خلاص بقيت صارمة وحازمة جدا فى رفضى لمنصور وحمدى. ممنوع الاقتراب ده الشعار اللى رفعته من يومين لهم هما الاتنين شعار شديد ****جة. سمحت لهم بدل ما يتجننوا بس بمداعبات بايدى واحنا عريانين. او مص بزازى. يعنى ملاعبات على خفيف. انما زبر فى كس. او لسان فى كس. او 69. كل ده ممنوع لغاية ما اولد وبعد النفاس كمان. ولادى الجايين اهم من رغباتى ورغبات اجوازى الاتنين حمدى ومنصور. مش عارفة بعد النفاس ارجع بتقلى لمنصور ولا كفاية كده... عموما انا مش هافكر فى حاجة دلوقتى غير الرحلة والفسحة الحلوة اللى احنا رايحينها.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلنا المنيا تانى يوم الصبح. نمت على سرير القطار شوية. وطلعت كتاب البايبل اللى اداهونى منصور هدية اقرا فيه شوية. جلدته فى مجلد واحد صغير اكبر من حجم الجيب مرتين مع كتاب الدهب الكوران زى اللى فى السلسلة بتاعتى اللى فيها قلب ازرق وكرويتس كمان هدية من مامة منصور مش منصور بقى المرة دى هاهاهاها. لسه قدامنا اسبوعين براح لغاية ما ييجى معاد الفوج بتاعنا اللى رايح الاقصر واسوان. فى الفترة دى قررت ازور اختى خديجة وعيلتها. جوزها رزق وابنها محمود وبنتها زينب. مشينا فى طرقة القطار انا وجوزى وولادى. ماشية زى البطة او زى البالونة هاهاهاها. عمالة ادقلج. زى المقطورة. **** يجازيك يا منصور. هنعيده من تانى رضاعة وبامبرز وصريخ بيبهات فى نص الليل. وطول اليوم. نزلت بالراحة وعلى مهلى من القطار وجوزى والناس بيساعدونى بقيت زى رفيعة هانم. ملك كوكب بقت طحشة مجرة هاهاهاها. اخيرا مشيت على رصيف المحطة. ومشى قدامى كريم بسرعة زى عادته. بينما مشيت نرجس جمبى. وقعدت ترغى معايا وتسلينى وانججت دراعها فى دراعى. اما حمدى جوزى فشال الشنط بنشاط وقوة زى عادته ومتقدم قدامنا كلنا. زى القطار هاهاهاها. بيجرينا وراه دايما. بصيت ليافطة محطة المنيا القديمة الجميلة. وخدت نفسا عميقا باملا صدرى من هوا بلد امى وبلدى. اللى عشت فيها اول عشرين سنة من عمرى قبل ما اتجوز واعيش مع جوزى فى القاهرة. هو كمان امه منياوية بس هو اتولد فى القاهرة. مش زى ابوه المنصورى وامه المنياوية. حكالى كتير ازاى اجتمع القبلى والبحرى. وازاى امه وابوه اتقابلوا وازاى عاشوا فى منطقة محايدة بعد كده يعنى القاهرة. لكن لحبه لامه وحب ابوه لها وانها انسانة مطيعة وطيبة وست بيت شاطرة زيى وامراة عاملة جادة نصحته امه ونصحه ابوه انه يسافر المنيا ويشوفوا له الخاطبة اللى يعرفوها من زمان. اللى رشحتنى له. شفنا بعض وحبينا بعض بسرعة واتجوزنا على طول. مش زى الايام دى والجيل ده اللى بيبقى عايز يتقابل هو وعروسته سنين ويحبوا بعض ويعيشوا قصة حب طويلة وكمان يمارسوا الحب الكامل مع بعض بويفريند وجيرلفريند ومساكنة زى ما بيسموها على طريقة الامريكان. وبعدين يقرروا يكتبوا كتابهم ويتجوزوا.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اما اختى فعاشت مع امى بعد وفاة بابا **** يرحمه. فى بيتنا الكبير الواسع اللى من بابه. كانت العمارة باسم امى. هى صاحبة البيت ومسكنة فى الشقق عيلات محترمة وفيه عيادة دكتورة كمان. واتنازلت انا لاختى عن نصيبى فى البيت فبقى البيت من نصيب اختى الوحيدة. تعيش منه هى وعيلتها. وعلى كل حال مع الزمن قيمة الايجار قلت. بس لان اختى مدبرة وبتعرف تحوش القرش قدرت على مر السنين تحوش لولادها ولنفسها مبلغ كويس فى البنك من الايجار. اضافة لانها وجوزها ما اعتمدوش على ايراد العمارة انما اشتغلوا هما الاتنين على عكسى. انا عمرى ما اشتغلت ولا هاشتغل. جوزى يتكفل بيا بقى انا مالى ومرتبه كبير والحمد ***. كانوا ناس طيبين وكانوا جزء من عيلتنا عشان كده لا امى ولا اختى ولا انا فكرنا نطردهم او نزود عليهم الايجار. كنا عيلة واهل. كنت اشبه مريم فخر الدين فى اواسط عمرها فى الطول والملامح والطريقة. كل اللى يشوفنى يقول سبحان **** الخالق الناطق مريم. اما اختى خديجة فكانت تشبه نيللى فى الستينات. احنا جميلات بشهادة كل اللى بيشوفونا. وارثين الحتة دى من امنا **** يطول فى عمرها. امنا بقى تشبه شويكار فى السبعينات. ناس بيقولوا علينا اتراك اصلا. بس جذورنا كلها فى الحقيقة مصرية مية فى المية مفيهاش ددمم اجنبى تانى ابدا. واحنا المنياويات مش اقل جمال من الاتراك. وكان ابويا وامى مثقفين ويحبوا الفلك اوى والقصص الخيالية وقصص الابطال الخارقين وماوراء الطبيعة. حكت لى امى انهم لما شافونى وانا لسه مولودة كنت بيضا اوى وناعمة ووشى حلو فقال بابا. البنت دى كوكب مش بنى ادمة. كوكب درى يوقد من شجرة مباركة. قالت ماما. لا دى ملك نزل علينا من السما شوف النور الغريب اللى فى وشها وجسمها يا حبيبتى يا بنتى. ونزلت فيا بوس. اتخانقوا على اسمى وكل واحد مصمم على رايه. فى الاخر بصوا لبعض وباسوا بعض وضحكوا وقالوا. طب ما نسميها الاسمين مع بعض اشمعنى الرجالة لهم اسامى مركبة. فيه زوجات للخديوى اسماعيل اساميهم مركبة. وسمونى ملك كوكب.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرجنا من المحطة. ووقفنا نستنى تاكسى. كذا واحد مارضيش يوقفلنا. قلت لجوزى منجرب الاوبر احسن من ولاد الكلب دول. وفعلا استدعينا الاوبر. وكان سواق لطيف وطيب ومؤدب وظريف جدا سلانا طول الطريق. نزلنا قدام عمارة خديجة اختى الوحيدة والصغيرة. اتسندت على شجرة الفيكس نتدا الكبيرة العريضة الضخمة اللى تحت العمارة. الشجرة دى بقالها اكتر من عشرين سنة. كنت شابة صغيرة لما كانت هى فرع رفيع وصغير. شوف الايام مرت ازاى. طلعنا السلم. وخبطنا. فتحت لنا زنوبة بنت اختى وخدتنا بالاحضان. حصل مهرجان بوس واحضان جماعى جنونى على طول فى ساعتها. اهلا وسهلا حمد **** عالسلامة البيت نور وحشتونا. وقعدنا. طلعت اختى خديجة على طول طقم معالق السنبلة اليابانى وفناجين قهوة ورق الشجر بتاع سوق غزة وفناجين الشاى الصينى القديمة بعدما اعلنت حالة الطوارئ فى البيت. كان عندى نفس الاطقم دى. جبناها انا وماما من تلاتين سنة يمكن. كنت لسه ساعتها سنى خمستاشر سنة. كانت زينب ماشاء**** عروسة دلوقتى. هى واخوها محمود. هما اصغر من ولادى. زينب سبعتاشر سنة ومحمود خمستاشر او اربعتاشر سنة. جت زوبة وقعدت جنبى خدتها فى حضنى وقلتلها. وحشانى يا زوزو. قالت لى. وانتى كمان يا خالتى. ايه ده هتجيبلنا ولاد خالة تانيين كمان. قلتلها. اه هيبقوا خمسة وخميسة فى عينين العدو. باستنى فى خدى. وحطت راسها على كتفى. كده يا خالتو متجيلناش من عشر سنين. قلت لها. غصب عنى يا زوبة والنبى. قالت لى. بس وشك منور اوى عن صورك فى الواتس وعالفيس اللى شفناها السنة اللى فاتت واللى قبلها. هو الحمل يعمل كده. وضحكت. قهقهت انا وقلتلها. اختشى يا بت. قالت لى. بس صحيح يا خالتو ايه السر. قلت لها. ميبقاش سر لو قلته لك يا ام لسانين. قالت. ليه بس يا خالتو سرك فى بير بس قولى لى. قلت لها. بس يا بت بطلى غلاسة يا دبانة. راحت عاملة زعلانة. طنشت. وجه محمود يسلم عليا. عيونه جريئة. الواد عرانى بعيونه. هو بجح كده ليه. وقال لى بصوته الخنشور الخشن. ازيك يا خالتو. قلدته بصوت شبيه. كويسة يا سى الشاويش. بريئة يا بيه. وضحكنا كلنا. قعد جمبى الناحية التانية. بقيت سندوتش بين زوبة ومحمود. قال لى. هو صدرك دلوقتى يا خالتو مليان لبن ؟ زوبة قالت له. عيب يا واد انت. ايه اللى بتقوله ده. قال. وانا قلت ايه يعنى. باسال سؤال برئ. فيها حاجة دى. ضحكت وقلت له. لا مفيهاش حاجة. ايوه يا روحى فيهم لبن دلوقتى ومغرقين السوتيان كمان. قالت زوبة معترضة. ايه ده يا خالتو. ايه اللى بتقوليه للواد ده. انتى بتفتحى عينيه ولا ايه. قلت لها. يا بت وهى عينيه الواسعة البجحة دى ناقصة تفتيح. ده تلاقيه هارى نفسه فرجة طول النهار. بس خلى بالك يا حمادة نظرك يوجعك وايدك توجعك. وغمزت له بعينى. وشه احمر اوى. وزوبة قاعدة جمبى تبصلى وفاتحة بقها زى المذهولة. وبتضرب كف بكف. جت خديجة فى اللحظة دى وسلمت عليا. كانت واخدة اجازة من الشغل اسبوعين نص شهر يعنى بدون مرتب عشان نقعد مع بعض. اما جوزها رزق فكان فى الشغل لسه. كان لزوبة قطة سيامية اسمها ابوللو شوجركين. نطت على حجرى وقعدت. حسست عليها. قالتلى زوبة. ابوللو شوجركين بتحبك اوى يا خالتو. دى خجولة جدا وبراوية مش بتقعد مع حد الا انا بس. مش بقولك فيكى سر ولازم اعرفه. ضحكت وقلت لها. ده بعدك. كانت زوبة ماسكة فى ايدها ارنوب قماش محشى رصاصى او سمنى ودانه طويلة مش عارفة درجة لونه بالضبط يشبه الارنوب فى الافلام الامريكانى. وكانت حاضناه جنبها. قلتلها. عامل معاكى الارنوب ده يا زوبة. قالتلى ببراءة. بحبه اوى يا خالتو. معايا من وانا فى ابتدائى. ومبنامش من غيره. سلم على خالتو يا ارنوبى. وسلمت على ايد ارنوب زنوبة. كانت بريئة رغم انها فى سن المراهقة ويمكن كده احسن. كانت اختى خديجة باعداهم عن مؤثرات الانحطاط المجتمعى والتعصب الدينى كمان. لاننا عيلة مثقفة فكانت معلماهم حب الفنون والتاريخ والعلوم. وعلمتهم كمان الحرية الكاملة. بس زى ما عرفت دلوقتى من خديجة ان زنوبة مش ميالة للحرية الجنسية مثلا على عكس اخوها محمود وعلى عكس رزق. كانت طالعة لامها خديجة يمكن. كانت بريئة تحب الالعاب وتحب السينما والثقافة اكتر. ومحافظة جدا اكتر منى بكتيرررر. مش ميالة للجنس بالمرة. تحب الحيوانات الاليفة. والعاب الكونشينة والشطرنج. تتعلم لغة او موسيقى او رياضة. تتتفرج على الالعاب الاولمبية والمسلسلات المكسيكية. لكن وزى ما عرفت من خديجة كان محمود ميال للنحت وكان يموت فى البورن كمان وورانى تماثيل صغيرة مرمر نماذج لاعماله وكلها لالهات وستات عريانة على الطراز الرومانى. متقنة اوى ما صدقتش ان هو اللى عاملها. فجاب كتلة مستطيلة من المرمر. واشتغل بالازميل قدامى لغاية ما ظهر دراع صغير. قال لى ايه رايك. استغربت. الولد موهبته مبكرة. ورانى البوم تماثيل الكاماسوترا فى معبد فى الهند. كلها اوضاع جنسية. وغمز لى. وشى احمر وكنت هاخده قلمين واديله بالقلم على وشه بس مسكت نفسى. سمعت الباب بيخبط. لما فتحت خديجة الباب سمعتها بتكلم عيل صغير اتكلموا كتير. وبعدين جات وقالت لى. الواد جبريل ابن جارتى سابته امه وابوه لوحده مع اخته الكبيرة ودى بتضربه وبيبقى قعادها معاه رعب بالنسبة له. عايزنى اطلع اقعد معاه شوية. مش اول مرة. قلت لها.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وتسيبينى يا خدوجة. قالت لى. مانتى معاكى زنوبة ومحمود وولادك يا ملوكة. قلت لها. طب خلينى اطلع له انا. قالت لى. انتى لسه جاية وحامل. دانتى مش قادرة تطلعى السلم ولا قادرة تمشى وانتى جاية لى. انا عارفة انتى رايحة لى تتفسحى فى الاقصر واسوان بعد اسبوعين ازاى. ماتقعدى معانا لغاية ماتولدى. جوزى رزق بيحبك اوى و****. ومش هيزهق منك ابدا. قلت لها. عايزة اولد فى مصر يا خدوجة. هنا المستشفيات مش قد كده. وعايزة اتفسح برضه. قالت لى. عموما ده كلام سابق لاوانه. خلينا نشوف هيحصل ايه بعد اسبوعين. يلا انا طالعة له. قلت لها. لا بقولك ايه. خليه ينزل يقعد معانا. وانا هاخد بالى منه. قالت لى. انتى حامل هتاخدى بالك منه ازاى. قلت لها. هاتيه بس وانا قدها وقدود. قال محمود. سووووبر ملك كوكب هتنزل الملعب يا جدعان. هييييه. ضحكت انا وقلت له. يا واد. كده ملك كوكب حاف. قال لى. امال يا حبيبتى. احنا لينا مين غيرك يا ملوكة. ضحكت وقلت له. وكمان ملوكة. لا دانت فاجر اوى يا واد. ده انا اكبر من امك. قال لى. امى هى اللى اكبر. دانتى قد زنوبة يا ملوكة. ضحكت وقلت له. يا واد يا بكاش. بطل بكش. قمت ورحت اشوف الاوضة اللى هنام فيها انا وحمدى. وانا سامعة حمدى بيجامل اختى وهى طالعة تنزل الولد. لاقيت السرير النحاس الجميل ابو عمدان. بحبه اوى. سمعت الموبايل بتاع حمدى. وسمعته بيكلم حد فى شغله بزعيق. وقفل السكة بعد جدال طويل. جالى وقالى. يا مصنع السكر ومصنع الكواكب انا مضطر ارجع مصر عشان الشغل. محتاجينى فى مامورية اسبوعين فى اسكندرية ومش راضيين ابدا يدوها لحد غيرى. حاولت معاه كتير وقلتلهم انك حامل وانى فى المنيا. وانى رايح الاقصر واسوان. صمموا. لو عايزة نرجع مع بعض نرجع. قلت له بعدما فكرت شوية. لا نرجع ايه بقى. انا عايزة اقعد مع اختى وولادها يا سى حمدى. روح انت بالسلامة وخلى الولاد معايا. ومتخافشى علينا. خلى بالك من نفسك. وابقى اتصل بيا وطمنى كل يوم ولما توصل ماشى. قال لى. اوكيه. حضنى وباسنى ولم فى الشنطة الصغيرة شوية حاجات بسيطة. ومشى. طبعا سالتنى نرجس وكريم واختى لما نزلت وولادها عن حمدى. وقلتلهم. فاتضايقوا اوى.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الخامس</strong></p><p><strong>نزلت خديجة ومعاها الولد جبريل ابن جارتها اللى عمره 12 سنة. كان ولد جميل اوى اوى. وخجول. باين عليه هادى مش شقى زى عيال الايام دى الشياطين المزعجين. شافنى وشه احمر. وخاف لما شاف بنتى نرجس وبنت اختى زينب. قلت له. اهلا وسهلا يا قمر. تعالى هات بوسة يا روح قلبى. جه ورجليه سايبة وخايف. البنات قعدت تعاكسه وهو هيموت من الكسوف. قلت له. تعال يا جابى. هادلعك جابى بعد كده. تعالى. قال لى. ازيك يا طنط. قلت له. كويسة يا روح قلبى. وقعدت ابوس فيه. البنات كانوا عايزين يحضنوه ويبوسوه كمان بس هو خاف واتحمى فيا. ضميته. كان جميل اوى زى الملاك. قعدته على حجرى. وبقيت ابوسه من بقه. والبنات وخديجة يعلقوا. ايوه يا عم. كده هتبوظى الولد. ده صغير عالحاجات دى. وانا مش سائلة فيه. كان الاول بيبعد شفايفه عنى وبيحاول يفلفص بعد كده ابتدا يهدا وينسجم. وابتدا يبوسنى بلهفة. هيقطع شفايفى. حسيت بزبره الصغير شد ووقف جامد عند بطنى. مانا شايلاه بالعرض. كان نفسى اجرب ولد زى ده وفى العمر ده. شكله خام خالص. وميعرفش حاجة عن الجنس ولا شاف بورن فى حياته. ده لقطة. بس انا حامل دلوقتى. مش هينفع اوصل معاه لاخر الطريق. يبقى ملاعبات الاول. ولما اولد باذن **** هيكون لنا كلام تانى. بصيت لاقيت الدنيا هتليل والنهار خلص. قلت لخديجة. ايه ده. اوام كده اليوم خلص والليل جه. قالتلى. كيهك صباحك مساك حضر غداك لعشاك. قلت لها. اهااا صحيح احنا فى كيهك. قلت لجابى. مش نعسان يا جابى. انا عايزة اقوم امدد شوية يا خدوجة. وهاخد جابى معايا يونسنى. قالت لى. ماشى يا ملوكة. اتفضلى اوضتك بتاعة زمان ام سرير نحاس بعمدان جاهزة ومستنياكى. قلت للولاد الاربعة. محدش ييجى ورايا يا رذلة. عايزة انام شوية انا وجابى. قال محمود. يا بختك يا سى جابى هتنام فى حضن ربة الحب والهة الغرام تعالت وتقدست. ضحكت وقلت له. متحسدوش حرام عليك. دخلت الاوضة. وايدى فى ايد جبريل. نام عالسرير النحاس ابو دانتيل وعمدان. زى الشاطر لما شاورت له وقلت له. نام يا جابى على ما اجيلك. كنت مجرجرة الشنطة شنطة السفر والهدوم ام عجل ورايا. قفلت باب الاوضة بالمفتاح من غير ما اعمل صوت. وخرجت هدومى وحطيتها فى الدولاب. مش عارفة جالى النشاط ده فجاة من فين. ومسكت فى ايدى البودى ستوكنج اللى هدانى به منصور وفستان الفرح اللى اشتراهولى وفصلهولى منصور. والكورسيه وشرابات قوس قزح والمايوه الدانتيل الاسود المزخرف اللى قطعة واحدة. وحتى بدلة رقص سامية جمال. وحسست على قماشتهم بحنان وسعادة. وشلتهم فى كيس اسود. وخبيتهم فى الدولاب. غيرت هدومى قصاد جابى. وتعمدت اوريه جسمى وانا باقلع هدومى والشوال حتة حتة. حتى قلعت قدامه السوتيان والكولوت. وهو عينيه هتطلع وزبره الصغير عمل خيمة فى بنطلون بيجامته. لبست قميص نوم خفيف على اللحم. ونمت جنبه واتغطيت بالبطانية النمر. البنية. قلت له. تعالى فى حضنى اتدفى. حطيت راسه على كتفى. قال وهو متردد. طنط عاوز اسالك سؤال بس خايف تزعلى منى. قلت له. يا روح قلبى اسال واطلب اللى انت عايزه يا جابى يا قمر. يا حلو انت يا حلو. وشه احمر وقال لى. هو صدرك فيه لبن ؟ قلت له. وليه بتسال السؤال ده يا مكار. قال لى. ابدا بس نفسى ارضع. لما ماما خلفت اختى من سنتين. طلبت منها ترضعنى بس ضربتنى على وشى ومارضيتش. قلت له. كسر ايدها ليه الغباوة دى. حابب ترضع يا جابى ؟ قال لى. اوى اوى يا طنط. ممكن ؟ قلت له. اه ممكن. بس بشرط. قال لى. ايه هو. قلت له. تنادينى ملوكة وبس. انا اسمى ملك كوكب بس هيبقى صعب عليك تنادينى به. قل لى ملوكة. قال لى. حاضر يا طن... قصدى يا ملوكة. قلت له. عجبك كرشى ده يا جابى. بقى منظرى زى البقرة الفريزيان. ولا الجاموسة العشر. قال لى. ازاى تقولى على نفسك كده يا ملوكة دانتى ملكة جمال العالم. قلت له. بطل بكش يا واد. قال لى. ابدا مش بابكش. انا باقول الحقيقة واسالى اى حد. انتى مش عارفة قيمة نفسك ولا ايه. قلت له. طب تعالى خد غداك يا واد يلا. وماحاولتش اعرى نفسى او اشيل البطانية. قلت اخليه هو يتعب وده يثيره ويهيجه اكتر. عرى البطانية عنى فى لهفة وشوق. وشد رقبة قميص نومى لتحت. رفعت ضهرى عشان اساعده. راح منزل كمى لغاية ما قلعنى الكم. وانكشف جزء من بزازى قدامه. راح منزل القميص من الناحية التانية كمان والكم التانى. واخيرا سحب القميص لتحت لعند بطنى. انكشفت بزازى الكبار المليانين لبن قصاد عينيه. برق اوى ولحس شفايفه وكانه شاف محل ايس كريم او حلويات قدامه. قعد شوية يبص عليهم. قلت له. عينك هتاكلهم. من شر حاسد اذا حسد. ايه يا واد ده. قال لى. اعمل ايه. بزاز الهتى الجميلة. حلمات ولبن وبزاز. احمدك يا رب. ولاقيته نزل بشفايفه وخد حلمتى اليمين بين شفايفه. قلت. اه. وجعنى من غير ينان. قلت له. بالراحة يا جابى يا حمار. هتقطعها. ياواش ياواش. ايه الغشومية دى. قال لى. اسف يا ملوكة. حاضر. اهو بالراحة. وابتدا يمص بالراحة. اللبن نزل غزير فى بقه. شرب لما شبع. فضى لى بزى اليمين ابن العبيطة. قلت له. شبعت. قال لى. لسه. ممكن البز الشمال. قلت له. اتفضل بالهنا والشفا يا ابن المفجوعة. وقلت فى نفسى. كسى نار يا ابن العبيطة **** يخربيتك. عملت فيا ايه. شرب البز التانى لما فضاه. وحسس على بطنه زى فار توم وجيرى الرضيع الرصاصى الفاتح. قال لى. لبنك عسسسسل يا ملوكة. طعم اوى. قلت له. نام على ضهرك بقى عشان انا كمان عايزة منك حاجات. نام وقال لى. ايه هى. قلت له. متستعجلش على رزقك. ونزلت ابوس شفايفه وابص فى عينيه وهو يشم ريحتى ويغمض عينيه. قلت له. عمرك مسكت زبرك او نزلت لبن قبل كده. قال لى. لا عمرى. قلت له. طيب انا هاعلمك النهارده حاجة حلوة اوى بس سيبلى نفسك ومتخافيش يا قطة. رحت رافعة جاكتة بيجامته وفانلته وعريت بطنه. بدات احسس بالراحة على بطنه وصدره واقرص حلماته. الواد اتهبل وابتدا يتاوه ويقولى. كمان يا ملوكة. احساس حلو اوى. هاموت مش قادر. رحت منزلة بنطلون بيجامته لغاية ركبته. وشفت زبره الصغير وهو واقف. كان جميل اوى رغم انه لسه صغير قد صباعى الصغير. زى زبر القزم مثلا. مينى زبر. حسست على فخاده وقلتله. ايه رايك دلوقتى. قال لى وهو بيلحس شفايفه. احساس حلو يا ملوكة. كمان. كان قلبه سريع وبينهج لاول مرة فى حياته. ووشه احمر. الشهوة جديدة عليه وجامدة. واخداه على غفلة. وهو هيموت منها. خفت عليه. بس اعمل ايه. نفسى اتفتحت للمغامرات وما بقتش مكتفية ولا قانعة بحمدى او منصور. لمست زبره بطرف ضفرى وصباعى. نفسه سرع وارتعش شوية زى العصفور فى ايدى. مسكت زبره وحاوطته بصوابعى وبايدى. وهات يا تدليك. دلكته بالراحة اوى وعلى اقل من مهلى. طلع نقطة شفافة من راسه. دلكتها على زبره وراس زبره بقى بيلمع. خرجت نقطة تانية نزلت بلسانى عليها ولحسته. اممممم لذيذة اوى. بيضانه صغيرة وكيوت اوى. كل ما يقرب ويصرخ عشان ينزل لبنه كنت ابعد ايدى. عذبته وجننته. لغاية ما نزلت ببقى شوية امص له. امممم لذيذ. شوية ونمت على جنبى عريانة جمبه. ولاعبت رجليه برجلايا. وبقدمى. وايدى ماسكة زبره مش سايباه. نازلة فيه دعك. وانا ببوس خده ورقبته وشفايفه. وهو زى البنت الهايجة لاول مرة فى حياتها. بيرتعش زى العصفور وزى المحموم فى ايدى. واخيرا صرخ. زبره انتفض كذا مرة بس ما نزلش لبن خالص. لسه ما بلغش الظاهر. قلت له بوشوشه. ايه رايك يا جابى. خد نفسه بالعافية واخيرا قال لى. حلو اوى يا ملوكة. انتى عملتى فيا ايه مش ممكن. رهيب. متعة غريبة. حسيت انى هموت. قلت له. دى متعة السكس احلى متعة فى الدنيا. ولسه ليك معايا مغامرات تشيب. لاقيت زبره واقف زى ماهو اتبسط اوى. ونزلت فيه تدليك تانى. سكت وغمض عينيه ورجع ينهج وقلبه يدق بسرعة. المرة دى طول معايا وماحبتش اعذبه. واخيرا نزل لبنه على ايدى وعلى بطنه وجه لبنه على وشه كمان من قوته. المرة دى نزل لبن. مسحت له لبنه على بطنه وقلت له. مبروك يا عريس بقيت راجل. قبل ما ننام. عايزة منك خدمة اخيرة يا جابى. قال لى. اؤمرى يا ملوكة. قلت له. انزل بين فخادى. الحس كسى يلا. وفعلا نزل. وعلمته يستعمل ايديه وصوابعه ولسانه ازاى مع كسى. نزل لحس فى كسى زى اوفى قطة. لغاية ما صرخت ونطرت عسلى على وشه. بلعه كله ابن العبيطة. رحت مطلعاه من بين فخادى. ونيمته جمبى. ونزلت فى وشه بوس. وشكرته. رفعت له بنطلون بيجامته. ونزلت له جاكتتها. وتقلت فى هدومى بالبلوزة الصوف والسروال الداخلى. ونمنا جمب بعض. رحنا فى نوم عجيب وعميق. ساعتين وصحينا. كنت جعانة اوى. وهو كمان. قال لى. عايز اتعشى. قلت له. من عينايا.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خطة عمل لفصول رواية تانى زبر فى حياتى او "مغامرات مَلَك كوكب"</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السادس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تقوم ملك كوكب باشغال تريكو مع خديجة. تستمر علاقة ملك كوكب بجبريل طوال اسبوعين ومن بالبيت غافلون عن ذلك ستؤجل ملك كوكب رحلتها واولادها الى الاقصر واسوان. او ستجعلهم يذهبون هم ووالدهم ولن تذهب هى لتعبها الصحى وقرب ولادتها وتقرر الولادة فى المنيا. تلد اولادها الثلاثة وهذه اسماؤهم: نهى ونبيل وعبد الرحيم. وتقضى فترة نفاسها فى المنيا اربعين يوما.. ثم لما تتماثل للشفاء وتستطيع السفر ستعود الى القاهرة.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السابع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تستانف علاقتها مع منصور وتختلس فترات غياب اولادها وزوجها احيانا لتستضيفه فى منزلها. ثم تفتر العلاقة. ترحل اسرة من العمارة التى تسكن بها ملك كوكب توفيق على. وتأتى اسرة مكونة من اب مصرى وام يابانية وولدها اليابانى الملامح رغم والده المصرى. يصادقه ابنها كريم ويمارس الحب مع امه. ويشاهد الاب المصرى يصور الام الاسيوية وجارهم العجوز يمارس الحب معها بحضور زوجته.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثامن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تلتقى ملك كوكب بالصدفة فى السوق او الشارع او اى مكان. بصديقة قديمة لها فى المدرسة فى المنيا. وتستضيفها فى بيتها وتاخذ رقم هاتفها ويتضح ان هذه المراة حين تنام تستطيع صنع احلام جنسية جماعى فى نومها لنفسها مثل كابوس شارع إلم. ويخرج عاشق لها من الاحلام للواقع ليمارس معها الحب. وانها ايضا حين تقرأ قصص السكس العربية والامريكية يخرج ابطالها من الورق والحبر والحروف الى الواقع المعاش ويشاركونها حياتها او يمارسون الحب معها.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل التاسع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تصاب ملك كوكب بحادث سيارة وتفقد الذاكرة ويفقد زوجها واولادها اثرها نهائيا ويعتبرونها مفقودة او هاربة او متوفاة فى مكان ما. ويستضيفها عنده شاب ثلاثينى اعزب اسمه صلاح يعمل فى قسم الشرطة او معهد التشرد. حيث عثروا عليها متسخة جدا ومشردة تعيش فى الشوارع وفاقدة للذاكرة وبلا بطاقة رقم قومى. تقوم بينها وبينه علاقة حب وممارسة حب لشهور حتى يراها صديق لزوجها كان طامعا فيها، فيستغل فقدانها للذاكرة ويقنع الشاب بانه زوجها ويزور قسيمة زواج. وهى لا تتذكره واخذها من عند الشاب وكان وداعا حزينا.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل العاشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مارس معها صديق زوجها العازب الاربعينى عبد النور، الحب مرارا وتكرارا وتقبلت الحياة معه كزوج لها رغم شعورها بالكراهية نحوه. وطلبت منه الطلاق فى البداية ولكنه لم يحبها واستسلمت لمصيرها معه وبدات تحبه. ثم بعد سنة ونصف شاهدها ابنها كريم.. وعلم الخديعة التى وقعت بها . وانقذها من براثن الذئب البشرى ولكنها عفت عنه اكراما لحبه الشديد لها.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الحادى عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدأت ملك كوكب تستعيد ذاكرتها شيئا فشيئا، وسط اولادها الخمسة وزوجها حمدى. وفى هذا الفصل يحكى لنا كريم عن مغامرة عجيبة حدثت معه خلال هذه الفترة حيث ذهب الى حفل راقص مختلط اقامه صديق له من ايام الكلية، وجاءت فتاة توصيل البيتزا لتسلم البيتزا الى صديقه لكنه اختطف الفتاة العذراء ذات السبعة عشرة عاما. ومارس معها الحب الجماعى هو واصدقاؤه وصديقاته سحاق وشرجى ومهبلى وفموى لاول مرة فى حياتها.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثانى عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اعجب حمدى بسكرتيرته واسمها "يونيو" التى اوقعته فى شباكها وقرر ان يراودها عن نفسها ويبتز زوجها الذى يعمل عنده ايضا من اجل ليلة معها بالغصب. واخبر ملك كوكب اصدقاؤه الخمسة فى العمل بخيانته لها فمارست معهم جانج بانج بمنزلها وصورته وارسلت الفيلم لحمدى انتقاما منه. وتحبل بطـفـل سادس لا تدرى من ابوه من الخمسة. اسمه عماد ميكائيل. والاصدقاء الخمسة هم صديق وبيتر وعبد الصبور وشوقى وشاهين. او محرم ورجب وشعبان ورمضان وربيع.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثالث عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يشعر كريم بمشاعر فياضة تجاه امه كان يشعر بها منذ مراهقته نحوها ولكنها ازدادت حدة هذه الايام مع ضياعها وفقدانها الذاكرة وعودتها وولادتها اخوته، دعاها الى رحلة طريق حول مصر كلها او عبر مصر، وخلالها اعترف لها بحبه واستعملا اوتوبيس منزلى "آر فى" وباتا فى فنادق صغيرة مثل الموتيلات وتناولا الطعام فى ما يشبه الداينر الامريكى ومارس معها الحب فى عدة مدن بمصر. تشمل الرحلة الاسكندرية ودمياط والمنصورة والطور وشرم الشيخ والغردقة والمنيا والاقصر واسوان.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الرابع عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تمتد علاقة كريم بامه ملك كوكب وتحكى له مغامراتها الجنسية السابقة الغريبة حيث يستاجران يختاً فى البحر الابيض المتوسط ليقيما فيه عدة شهور حب فى حب (شهور عسل) ويمارس الحب معها وهى بثوب الزفاف ثوب زفافها لحمدى الذى حافظت عليه كل هذه السنوات، ويضع خاتم زواج لها باسمه، وبالبودى ستوكنج الخ. تلتقى ملك كوكب برجل ايطالى وسيم يهودى اسرائيلى الجنسية ايضا يخطفها ويسلب لبها بعيدا عن كريم، يخطفها بالفعل اختطافا وتفيق فى قصره المنيف فى ضواحى روما. حيث تشعر بالمذلة معه فى البداية وهو يضعها فى قفص وطوق وسلسلة ثم فى حجرة لها مغلقة عليها ومنعزلة رغم فخامتها وتحفها وتماثيلها ولوحاتها ومكتبتها واتساعها، ولكن مع الوقت تحبه وتحب قصره وخدمه. ويجعلها تزور اسرائيل معه. تعيش معه عاما ثم يفلس ويدخل السجن بتهمة الفساد واستغلال النفوذ. وتتمكن بعدما انتهت سطوته على الشرطة والجوازات هناك من العودة الى مصر بسفينة متوسطية.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الخامس عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يحتجزها شرطى وشرطية فى ميناء الاسكندرية للاشتباه ويبتزانها من اجل السماح لها بدخول مصر واطلاق سراحها مقابل علاقة ثلاثية معهما .. وتوافق مرغمة.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السادس عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يرحب بها حمدى ونرجس وكريم والتوائم الثلاثة نبيل ونهى وعبد الرحيم والطـفـل السادس عماد ميكائيل. ببكاء وحرارة اثر عودتها الثانية بعد ضياع اخبارها واختطافها. تتزوج نرجس احتفالا بعودة امها وبعد عشرة اعوام يراودها مدير زوجها صدقى عن نفسها مقابل ترقيته وبقائه فى عمله فتضطر للموافقة بعد نصيحة امها لها بالموافقة ثم تتفاجا بان المدير يطمع فى اكثر من ليلة، يريد علاقة كاملة كلما ارادها، ثم تتفاجا بان المدير يقدمها لاصدقائه الاربعة المديرين الكبار ويتم جانج بانج لنرجس معه ومع الاربعة رغم انفها. ويرسل الفيلم لزوجها عاطف. واصدقاؤه الاربعة هم علوى وفخرى ونظمى وصبرى.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السابع عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لمياء جارة نرجس تختطف ويظل اهلها وخطيبها او زوجها يبحثون عنها لشهور. ولعام كامل دون جدوى. ثم تظهر بعد ثلاثة اعوام. وتحكى قصتها عن زوجها الثانى مختطفها الذى كرهته وحاولت الهروب مرارا منه ولكنها احبته فى النهاية.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انه اختطاف واغـتـصـاب لذيذ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثامن عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تروى ملك كوكب لابنتها نرجس من غرائب مغامراتها السابقة حين كانت بحوزة الثرى الايطالى اليهودى انه اجبرها على ممارسة الحب مع قزم وان ذلك اعجبها رغم ان ذلك كان رغما عنها.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل التاسع عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نرجس التى غيرت اسمها الى ملك كوكب الصغرى. يمارس معها الحب ابنها المراهق ابراهيم حين تريه ثوب زفافها الى والده خليل.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل العشرون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تلتقى ملك كوكب بعالم مجنون وتشرب اكسير الشباب الذى يعيدها وهى فى الستين اليوم ليعود بدنها الى عمر الثلاثين. ولتسافر عبر الزمن لتلتقى وتمارس الحب مع يوليوس قيصر ورمسيس وتحتمس وخوفو ومنكاورع وكليوبترا والاسكندر واليزابيث تايلور ومايكل انجلو وشكرى سرحان وانور وجدى وجمال عبد الناصر واتاتورك وبورقيبة.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الحادى والعشرون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>راهن حمدى الذى عاد شابا بالاكسير ايضا اصدقاءه الخمسة الذين يشاهدون معه مباراة بمنزله لو خسر فريقه المفضل بكرة القدم ان يسمح لهم بممارسة الحب مع زوجته ملك كوكب، التى سمعت ذلك ورفضته وكانت واثقة هى وحمدى من فوز فريقه الذى اعتاد الفوز لكنه هذه المرة خسر خسارة مفاجئة وعجيبة لم تحدث فى تاريخه من قبل سوى منذ سبعين سنة. ووافقتْ. وهم صابر وحامد وشاكر وعبد الودود وياسر.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثانى والعشرون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نبيل ابن ملك كوكب احد التوائم الثلاثة يحب ارتداء ملابس النساء الداخلية ويصور نفسه على الانترنت. فيراه زوج عمته عبد الحميد الذى يبتز امه ملك كوكب ويهددها بفضحه فضح ابنها او تسليمه للشرطة بتهمة المثلية والترويج لها. اذا لم تدعه يدخل للفتى ويختلى به ويمارس معه الحب او على الاقل البلوجوب. توافق ام الفتى ملك كوكب بعدما خططت مع الفتى على تصوير الرجل معه وهو يمص له زوبره وان توقف الامر عند هذا الحد وتفضحه ليبتعد عنها وعن ابنها. لكن نبيل ابنها افشى السر للرجل وتمكن الرجل عبد الحميد من اغـتـصـاب الفتى وهو يصرخ وامه من الخارج تطرق الباب لتوقفه ويقول له اخبرها انك بخير وان تبتعد. وبالفعل.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثالث والعشرون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تلتقى نرجس بجارة سابقة لها رحلت عن العمارة منذ عشرة اعوام اسمها فاتن. لهذه الجارة ابنان كلاهما فى سن الشباب وكلاهما مارست معه الحب لكن الاكبر كان عنيفا معها ولم تحبه لكن انجذبت للاصغر وباحت بذلك للاكبر الذى رفض وكان عدوانيا فى البداية لكنه استسلم بعد فترة وقررت الجارة الزواج بابنها الاصغر.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الرابع والعشرون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يخون خليل زوج نرجس نرجس، وحين تعلم بخيانته تسلط رجلا يحبها بان يخدراه ويقيداه فلما يفيق ويجد نفسه عاريا ومقيدا تأمر صديقها فيمارس معه الحب من مؤخرته البكر انتقاما منه لخيانته لها.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الخامس والعشرون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تلتقى ملك كوكب باختها المنياوية الوحيدة الصغرى خديجة، وتحكى لها خديجة عن اسرار غريبة يشيب لهولها الولدان، وتتفاجأ ملك كوكب لاول مرة فى حياتها ان ظنونها بان خديجة لم تعرف رجلا سوى رزق وانها تختلف عنها، كلها اوهام. كان اول رجل عرفته خديجة بعد زوجها وهى بعمر الاربعين قريبا من عمر ملك كوكب حين التقت بمنصور. وهو ابن جارهم المراهق الخجول الفاشل مع الفتيات رشاد بمباركة وتشجيع وتحريض من زوجها رزق لتعلمه اصول الحب ورفضها الشديد لذلك.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السادس والعشرون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المغامرة الثانية لخديجة كانت مع زميلها بالعمل ثروت بغير علم زوجها بفندق بمدينة اخرى فى مامورية عمل لها.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السابع والعشرون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ثرى خليجى يستثمر فى الشركة التى يعمل بها حمدى ويستضيفه حمدى فى منزله لاتمام التعاقد مع الشركة فيرى ملك كوكب ويرى احدى توائم ملك كوكب الثلاثة (نهى), وهى بالاعدادية. فيشترط ان يمارس الحب مع ملك كوكب ثم بعد ذلك وبعد موافقتها مضطرة يشترط ان يمارس الحب سبع ليال مع ابنتها نهى التى بالاعدادية وسيمنح زوجها حمدى وملك كوكب مليون دولار ووظيفة مرموقة افضل واعلى راتبا بكثير من عمله الحالى.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثامن والعشرون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تحكى خديجة لاختها ملك كوكب قصة قديمة ايضا. يقترض رزق زوج خديجة من اناس مجرمين مبالغ كبيرة ولا يستطيع سدادها لهم، فيقتحمون منزله ويهددونه بالقتل ثم يرون خديجة وتعجبهم ويقررون التنازل عن حقهم مقابل ان يمارسوا الحب معها. فى وجود ابنها محمود وابنتها زينب الصغار الاطـفـال الذين يشاهدون الممارسة ويسألون أمهم عما يحدث فتخبرهم بطريقة محببة للاطـفـال.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل التاسع والعشرون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سناء امراة متزوجة ومرضعة اى ولدت ولديها رضيع والان ثدياها مليئان بالحليب. تزور عائلة ملك كوكب من اجل قضاء حاجياتهم وخدمتهم وتنظيف المنزل. وتعجب كريم فيراودها عن نفسها فترفض بشدة وهى اكبر منه بعشر سنين. فتغريها ملك كوكب حين يشكو لها كريم هذا الصد. بالسحاق ثم تستدرجها حتى تقبل بممارسة كريم الحب معهما.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثلاثون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سمعان هو العنتيل صديق لزوج نرجس "خليل" اغراها واقام معها هى وزوجها بالمنزل وكان الزوج يسمع تاوهاتهما. وسافرت معه عدة اشهر واهملت زوجها واولادها. لمدة عامين ثم فترت العلاقة.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ثرى سورى يعجب بنرجس ويبتز زوجها ليسلمها له ستة اشهر وامتدت لسنة بالغصب. هى وامها ملك كوكب وابنة نرجس "نسرين" ايضا. كلهن يعشقن هذا السورى اللبنانى.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الحادى والثلاثون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عبد الرحيم الابن الثالث لملك كوكب من بين التوائم الثلاثة يغوى جارة متزوجة أكبر منه تدعى شيماء ولها ولدان شابان. فتحبل منه وتلد ويظنه زوجها ابنه.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثانى والثلاثون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>داود ابن نرجس (ملك كوكب الصغرى) يغويها وتحبل منه وتلد ويظنه زوجها ابنه.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثالث والثلاثون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>منيرة هى جارة اخرى لنرجس وهى نحاتة ورسامة فى الاربعين، ولها ابن مراهق يدعى عيسى، يحاول اغواء امه بكل السبل وهى تصده .. ثم يتغير الحال.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الرابع والثلاثون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريم مع شريفة صديقة والدته ملك كوكب التى ارضعته وهو صغير اكثر من خمس رضعات مشبعات فكانت امه بالرضاعة.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الخامس والثلاثون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حمدى يهدى هدية عجيبة لملك كوكب فى عيد زواجهما او عيد ميلادها .. جانج بانج خمسين رجلا عليها وحدها ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السادس والثلاثون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تعمل نرجس كسمسارة عقارات هذا عملها. وذات مرة يفاجئها زبون ثرى بشرط غريب لاتمام صفقة شراء البيت. ألا وهى ان تقبل ان يمارس الحب معها لشهر وهى مرتدية زى زتانا وزى بائعة السجائر بالسينما وزى العاملة فى كازينوهات لاس فيجاس بالببيونة وكل شئ.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السابع والثلاثون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريم وحمدى. مثلية من اب لابن بالغصب وبتشجيع واشراف من امه ملك كوكب او رغما عنها.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثامن والثلاثون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ملك كوكب وزوجها حمدى فى زيارة عمل تابعة لشركة حمدى الى دولة اجنبية، ويعجب الملك او رئيس الجمهورية او رئيس الوزراء بملك كوكب ويمارس الحب معها، بينما يمارس حمدى الحب مع زوجة هذا الملك.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل التاسع والثلاثون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نعود لاسرة منصور وامه كوثر عادل بهاء توما، واخته سامية. (او نجعل هذه القصة مع زينب ابنة اخت ملك كوكب خديجة). تتزوج سامية منذ سنين، وكذلك يتزوج منصور وينسى امر ملك كوكب.. ويخون زوجته حورية ميكاييلا ويخدع فتاة عذراء صغيرة تدعى صِدِّيقة فيقتحم اخوتها الذكور الخمسة بقيادة كبيرهم أندرو منزل منصور وزوجته حورية ميكاييلا، ويقررون معاقبته على ما فعل باختهم، بان يدعوا اخاهم المراهق المعاق ذهنيا عازر يغتصب حورية، وهم خارج الغرفة وقد قيدوا منصور .. ويتكرر الاغـتـصـاب لعدة ايام واسابيع ويتلصص عليه منصور ويثار .. حتى تعتاد حورية على ضخامة زوبر الفتى عازر وتلتذ به بعدما دربته على ممارسة الحب بهدوء ولطف وليس كما كان عنيفا وغشيما من قبل. وحبلت منه بطـفـل أراد منصور ان تجهض الطـفـل لكنها قررت ولادته، واحبته كثيرا. وتكرر بعد رحيل الاخوة عن المنزل وولادة حورية للطـفـل تكرر استدعاؤها للفتى وممارستها الحب معه دون غصب من اخوته لها وسط مرارة وقلة حيلة زوجها.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الاربعون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تلتقى ملك كوكب باخرس فى كافتريا تتردد عليها باستمرار وكان وسيما جدا بالاربعين وزوجته خرساء مثله تدعى مشيرة، فقررت ملك كوكب تعلم لغة الاشارة، واغراءه وممارسة الحب معه، قاومها ورفض اولا ولكنها صممت واستمرت فى اغرائه لاسابيع وشهور حتى ضعف ورضخ، وادخلت معهما زوجته الخرساء فى علاقة ثلاثية وسحاق.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الحادى والاربعون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كانت ام منصور كوثر عادل بهاء توما وفية جدا لزوجها طوال سبع وعشرين سنة وكانت متدينة جدا ومواظبة على الالتزام بتعاليم البايبل والتشيرش وحضور دار عبادتها، لكن اختها الصغرى "القمر الدرى سوسن" هكذا اسمها كانت على عكسها لعوب وتخون زوجها كامل واكتشف كامل الخيانة وحاولت القمر الدرى ان تطلب منه السماح والغفران لكنه رفض رفضا شديدا وكانت تريد انقاذ زواجها باى ثمن، قالت له: اذن قم بخيانتى مع امراة تشتهى لكى ترد اعتبارك وتنتقم منى لو اردت. قال لها: اغفر لك بشرط واحد لابد ان تنفذيه. قالت: اؤمرنى وانا سمعا وطاعة لك. ما هو. قال لها. اختك كوثر اشتهيها. واريد ممارسة الحب معها مهبلى وشرجى. قالت. انها امراة متدينة جدا ومخلصة لزوجها ومحافظة طوال سبعة وعشرين عاما فكيف تتصور انها تقبل.. استدعت اختها واخبرتها بالامر .. رفضت بشدة اولا .. ولكن اختها الحت عليها لتنقذ زواجها وبيتها من الخراب .. فوافقت وكانت تريد الانتهاء سريعا من الامر لكنها "اى اختها" قالت لها. ستبيتين الليلة انه لا ينتهى سريعا انا اعرفه . وغصبها على الشرجى وهى لم تفعله من قبل ابدا لانه ضد الدين. وكان الرجل الثانى فى حياتها والزوبر الثانى الذى دخل كسها. وضبطها اولادها وزوجها بالصدفة.. وشتمت اختها الصغرى لانها سبب فضيحتها ونعتتها بالبقرة الغبية.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثانى والاربعون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ممدوح الشاب زوج سامية اخت منصور ، يقرر هو وزوجته الاشتراك فى نادى للجمنازيوم، لكن صاحب النادى صبحى يشترط لقبول عضويتهما بالمجان ولمنحهما امتيازات كثيرة ان يمص له ممدوح زوبره. يرفض ممدوح بشدة فهو ليس مثليا ولم ولن يفعل ذلك لرجل ابدا .. لكن سامية الحت عليه وصممت وهددت بالانفصال عنه والطلاق المدنى وتغيير الملة اذا لم يفعل. فرضخ وجلست سامية بالخارج خارج الغرفة الزجاجية التى بداخلها ممدوح وصبحى، ورأته وهو يجرد زوجها من ثيابه ويتجرد هو ، ثم يجلس ويركع ممدوح امامه ويجعله يمص له زوبره .. وما يلبث ان يتاوه ويقول انه مصاص زوبر بالفطرة يا سيدتى (مدام) ثم بعد وقت يرفعه على فخذيه وهو يرفض ويستنجد بزوجته لقوة الرجل لكنها بعد اغراء صبحى لها بمزيد من الامتيازات تقول لممدوح تحمل يا عزيزى انها امتيازات جيدة جدا. وتلتقى فى تلك اللحظة بصديقتها جلنار التى تستغرب من ما يجرى وتتفرج بذهول. وممدوح يجلس رغم انفه ليدخل زوبر صبحى فى عجيزته، وتقول لصديقتها: هل تقبلين بالشرجى ؟ قالت: لا بالطبع انه مؤلم جدا. قالت جلنار. هذا مشهد مثير ينبغى ان اصوره فيديو على موبايلى. وبالفعل بدات تسجله .. وبدا ممدوح بعد الالم الشديد يشعر بلذة عجيبة وقذف حليبه دون ان يلمسه اطلاقا عاليا فى الهواء وبشدة مما اذهل جلنار ومعها رواد الجمنازيوم الذين جاؤوا يتفرجون هم ايضا على المشهد المثير .. وقالت جلنار: سيحدث هذا الفيديو ضجة على الانترنت. رهييييب.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثالث والاربعون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تتزوج زنوبة (زينب) ابنة خديجة، وتنجب ولدا يدعى حسين .. حين يبلغ حسين العشرين من عمره، يشعر اضافة لعلاقاته النسائية الكثيرة والناجحة مع زميلاته، يشعر بالفضول والرغبة فى تجربة البايسكشوال مع شاب اخر .. ويعلن عن ذلك على الانترنت ، مع شاب فضولى ايضا وليس مجربا ولا مثليا.. وبالفعل يرسل له شاب فى مثل عمره يدعى عامر وله جيرلفريند جميلة تدعى جميلة وعلاقتهما ناجحة جدا وسعيدة .. ويلتقيان اولا وحدهما ويستمتعان بتبادل ممارسة الحب مع بعضهما عجيزة ومص ازبارهما. ثم يقرر الثانى اشراك جيرلفرينده فى الامر، ويمارس الحب معها الاول وتشاهدهما وهما يمارسان الحب معا ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الرابع والاربعون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يتزوج محمود ابن خديجة من فتاة لعوب ذات ميول جنسية غريبة تدعى اميرة .. ولها اخ مثلى يدعى نادر .. الحت على محمود بعد سنوات من زواجهما انها تشتهى ان ترى اخاها يمارس الحب معه امامها وكان محمود ليس له سابق ممارسة مثلية ابدا من قبل .. واغرت محمود بانه لو وافق ستسمح له بجلب امراة اخرى معها لثلاثية كما اراد ورفضت هى من قبل .. وافق.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الخامس والاربعون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلوى هى جارة فى عمارة ملك كوكب فقدت ابنها رمزى وتخلت عنه للتبنى منذ 18 سنة. حيث كانت على علاقة برجل وتخلى عنها حبلى. وفجاة يعثر عليها ابنها الذى سافر اليها بعدما علم عنوانها من الدليل، وكان ابواه يحبانه ويعاملانه افضل معاملة وادخلاه احسن جامعة وكلية.. ويحب امه ويخفى عنها هويته وتحبه بشدة وكانت تفكر فيه طوال السنين الماضية. يمارسان الحب بعدما علمت حقيقته وصدمت لكنها ظلت تشتهيه وبالنهاية قررا الزواج بحفل زواج وثوب زفاف ابيض وانجبا طـفـلين. رفضت امه بالتبنى الامر اولا وامرته بالابتعاد عنها لكنه حزن جدا فاشفقت عليه ووافقت وباركت زواجه بامه. وتوفى ابوه بالتبنى بازمة قلبية قبل ان يفاتحه بالامر.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السادس والاربعون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تحكى نرجس (ملك كوكب الصغرى) كيف مارست الحب مع هشام قارئ عداد الكهرباء وهى حبلى بالشهر السابع وروى بحليبه جنين زوجها خليل، وابنها ابراهيم ذو الخمسة عشر عاما يراقب ما يجرى دون ان تلاحظه .. ويثيره ذلك وخيانتها لابيه واغواء قارئ العداد لها وتمنعها عليه مرارا واخفاءها كسها بيدها حتى هددها بالرحيل فقبلت ورضحت وازاحت يديها. (لنرجس ثلاثة اولاد نسرين وابراهيم وداود).</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السابع والاربعون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلقت نرجس وتزوجت اخر يدعى مختار. نرجس تزين ابنها الشاب البكر ابراهيم رغما عنه وبغير رضاه وتلبسه ملابسها ليمارس معه حبيبها وزوج امه مختار.. وابن مختار ايضا وهو شاب مراهق عنيف يدعى شمس.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثامن والاربعون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريم يتزوج ويمارس الحب مع زوجته بهيرة فى الوحل والطين.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل التاسع والاربعون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كما قلنا ملك كوكب وزوجها حمدى يحتفظان بشباب دائم بسبب اكسير الشباب الذى تجرعاه. خان حمدى ملك كوكب مع امراة متزوجة تدعى عبير. فجاء زوجها عباس لملك كوكب وقال لها: زوجك يمارس الحب مع زوجتى. فلننتقم منهما ونمارس الحب معا.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الخمسون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قبل زواجها بسنوات تسافر زينب ابنة خديجة بعد حصولها على بعثة دراسية بالولايات المتحدة لتدرس وهناك تلتقى بامريكى اشقر وتعجبه ويعجبها ويمارس معها الحب لاول مرة فى حياتها.. ويفتض بكارتها فى ثلاثية مع صديقه الاسرائيلى.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الحادى والخمسون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ترقى حمدى حتى اصبح رئيس مجلس ادارة شركته وله النسبة الاكبر من الاسهم فيها وقرر استدعاء الزوجات الثلاث للمديرين عنده سرا وكان يعلم عن كل امراة منهن جريمة اقترفتها او فضيحة هربت منها وابتزهن ليمارسن الحب مع رجال اعمال له معهم مصالح.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثانى والخمسون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هدى بنت زينب ابنة خديجة، تتزوج وتعيش مع زوجها الوسيم ياسين لكنه جاف وخشن معها رغم حبها له .. ويزورها ذات يوم اخوه التوام المتماثل لاشين الذى يعجب بها ويعشقها وتشعر منه بالرقة والحنان على عكس اخيه رغم شبه الوجه والشعر والجسم وحتى الزوبر .. وتستسلم لعلاقة حب وغرام كاملة معه مع احتفاظها لاحقا بعلاقتها بزوجها .. انها تحب الاثنين ولا ترضى باحدهما فقط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثالث والخمسون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نهى بنت ملك كوكب احدى التوائم الثلاثة تكبر وتصبح ثلاثينية او اربعينية وتلتقى بتوامين متماثلين شابين باهر وسامر بالعشرينات يغازلانها فى عيد الحب الفالنتاين وتستسلم لهما رغم انها متزوجة وذات عيال.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الرابع والخمسون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لحورية ميكاييلا زوجة منصور اخت توام متماثل نرمين جبريللا وقد اعجبت وسيم ابن حورية، وقد كبر واصبح بسن المراهقة .. ومارس الحب مع امه وخالته التوام المتماثل.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الخامس والخمسون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رفيق ابن سامية وممدوح وقد بلغ سن المراهقة، استدعته امه وابوه وهما يمارسان الحب وعراة وحفاة الى غرفتهما وهما يعلمان انه يتلصص عليهما، ويقرران اشراكه فى علاقتهما وان يمارس الحب مع امه فى حضور ومباركة ابيه، ايلاج مزدوج، وايضا علاقة عادية جنسية. وكذلك فعلت ملك كوكب وحمدى مع عبد الرحيم. او نبيل.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السادس والخمسون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يعجب عالم مجنون بملك كوكب ويقوم باستنساخها ويمنح النسخة الجديدة هرمون النمو لتصبح بعمر العشرين فور ولادتها لتكون له رفيقة وزوجة.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السابع والخمسون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يتضح لملك كوكب من امها افروديت عشتار، ان امها من كوكب اخر من الفضاء الخارجى. حيث سقط نيزك فى قلب الصحراء الغربية وكان والد ملك منقبا وجيولوجيا هناك. عثر فيه على مركبة فضائية فيها رجل وامراة ، توفى الرجل نتيجة الارتطام وانقذت المرأة التى هى ام ملك كوكب. كانت امراة فائقة الجمال ورائعة الحسن، ولديها قدرات غير عادية منها انها تستطيع فهم والتحدث باى لغة من لغات الارض، كانت مثقفة جدا، بحثت اجهزة الدولة عن اى عائلة لها فى البلاد ولم تجد، كذلك ابلغ الانتربول بصورتها لعلهم يستدلون عليها لكن دون جدوى. انها بالفعل من كوكب اخر، وترتدى بزة فضاء من معدن فضى غير موجود وغير معروف على كوكب الارض او نادر الوجود على الارض جدا. كانت تعتبر سوبرهيروين مثل سوبرمان، قوة خارقة، ونظر ثاقب، وسمع خارق، إلهة، وجسد لا ينجرح أبدا ولا يشيخ، جلد قوى جدا لا تجرحه السكاكين ولا الاسلحة. احبت والد ملك كوكب. وتزوجا. اخفيا عن الجميع سرها بالطبع .. وانجبا ملك كوكب وخديجة. وكانت تستغل قدراتها لامتاع واشباع واسعاد زوجها .. كانت تستطيع التشكل واتخاذ صورة اى امراة جميلة تعجبه من الممثلات والمذيعات الخ. وكانت تستطيع ان تصبح خفية او مصغرة او عملاقة لامتاعه. لم ترث منها بناتها قدراتها ولكنهن ورثن جمالها الشديد الرهيب. وكانت تحكى لزوجها وتكتب فى كتاب فى صندوق عندها تخفيه، تاريخ كوكبها واحواله .. ولما باحت الام افروديت عشتار بهذه الاسرار لابنتها ملك كوكب سلمتها الكتاب لتقرأه. واعطتها ختمها العجيب الذى باستخدام العقل فقط يمكنه ارسالها لكوكب امها واعادتها للارض ايضا.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثامن والخمسون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رفيق ابن سامية وممدوح يصبح ذو مغامرات نسائية متعددة مع زميلاته بالدراسة والعمل السنجلاوات مثله، واحداهن احدى جيرلفرينداته كانت سوبرهيروين.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل التاسع والخمسون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علمت ملك كوكب ان من احدى قدرات امها انه حين تموت يحصل لها تناسخ ارواح وتولد فى مكان اخر فى هذا الزمن على هذا الكوكب فور وفاتها.. وانها تنمو بسرعة لتصبح فى سن الشباب (العشرين) فى غضون اربعة اشهر ، وبعدها يتباطأ نموها ليكون طبيعيا مثل البشر بعد تناغمها وتكيفها مع كوكب الارض. احتارت ملك كوكب فى الامر كيف ستعرف امها، وتستدل عليها، ثم تذكرت هذه الظاهرة الغريبة، والتى نشرت اليوم فى الصحف عن فتاة فى اليابان او الهند ولدت ونمت خلال 4 اشهر لتصل لعمر العشرين وسافرت لجلبها اليها.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لم ترغب المتناسخة الروح بالمجئ معها الى مصر وطلبت منها ان تمهلها خمسة اعوام لتطوف العالم وتعشق وتحب رجالا وشبانا من كل البلاد ... تركتها ملك كوكب رغم شوقها لها على راحتها.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الستون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يسرق حمدى من ملك كوكب كتاب امها، ويتمكن من خلاله من معرفة والاستدلال على بعض الممثلات المتوفيات الشهيرات اللواتى تناسخت ارواحهن لعظمتهن واهميتهن، واماكن وبلاد تواجدهن، ليذهب ويمارس الحب معهن بل وحتى روح كليوبترا وروح نفرتارى وروح حتشبسوت.. اليزابيث تايلور ومريم فخر الدين وفاتن حمامة وشادية وليلى مراد او نجوى سالم وسهير زكى وسامية جمال ومديحة يسرى ونجوى فؤاد .. حتى انه يكتشف ان زميلته بالعمل فريدة هى نسخة متناسخة من روح زوجة منكاورع. خمرارنتيبى.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الحادى والستون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عماد ميكائيل هو الابن السادس لملك كوكب وهو من برج العذراء، ويشكو لامه من رغباته الجنسية المشتعلة وانه يريد اقامة علاقة حب وممارسة الحب مع 12 امراة ، كل امراة من برج مختلف، اى امراة الحمل وامراة الثور وامراة الجوزاء وامراة السرطان وامراة الاسد وامراة العذراء وامراة الميزان وامراة العقرب وامراة القوس وامراة الجدى وامراة الدلو وامراة الحوت. وتسهل له ذلكم الامر مع فتيات زميلاته على يد امها المتناسخة الروح جدته افروديت عشتار بعد مجيئها لمصر بعد الاعوام الخمسة.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثانى والستون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يتزوج هذا العذرائى عماد ميكائيل الذى يغير اسمه الى مظلوم عصفور وتضيق زوجته البريئة بمغامراته النسائية، وتهدده بالطلاق منه، ولكنه يحبها جدا، وفى الوقت نفسه يحب النساء كثيرا، لذلك قرر ان يدعوها لحفل لتسكر وتثمل فيه، ويغازلها خمسة رجال، وتصدهم فى البداية لكن النبيذ الاحمر والابيض والشمبانيا تتمكن منها وتشعل شهوتها وتذوق خمسة ازبار جديدة لاول مرة فى حياتها بعدما كان زوبر العذرائى اول واخر والزوبر الوحيد الذى ذاقته فى حياتها .. ولما تفيق وتجد اثار حليب الرجال على انحاء جسدها كسها ونهدها ووجهها وشعرها ويديها ، تخجل وتشعر بالعار ويضبطها زوجها فتستسلم لمغامراته ليبقى عليها زوجة له لانها تحبه جدا.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثالث والستون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اماندا امبر اوتمن ولها اسم اخر هو اليزابيث كيت. ابنة منصور وحورية تكبر وتصبح شابة، تشتهى الرجال بدرجة عالية جدا، وتنهرها امها رغم ما جرى بينها وبين المعاق ذهنيا عازر، الا انها تسترد طبيعتها الشرقية مع ابنتها، لكن الابنة تصمم ويرضخ ابوها، وتشتمه زوجته حورية وهى تراه يجلب الرجال لابنته ويتفرج، ويسمح لابنته باحضار من تشاء من الشبان لبيتهم وغرفتها وتمارس الحب معهم بصوت عال ولا تكترث وهى ترى اباها يراقبها من الباب الموارب. ولا ينهرها ولا يمنعها.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الرابع والستون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاطمة جارة منصور وحورية متزوجة ولها عيال وهى اربعينية، اكبر منهما بسنين كثيرة. يقرر زوجها ويوافقه ابنها الراى ويشاركه بيعها، يقرر زوجها بعد شجار عنيف معها ولفقره وفصله من عمله ان يبيعها .. يبيعها نعم .. ولجمالها يتهافت عليها اصحابه وجيرانه بعد اصراره على هذا الفعل الجنونى. يصنع مزادا لبيعها .. ويصمم منصور على شرائها باعلى سعر رغم المنافسين ويضع بعنقها طوقا وسلسلة وعليه توكة اى على الطوق عبارة منقوشة "من ممتلكات منصور". ويمارس الحب معها.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الخامس والستون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رفيق ابن سامية وممدوح، بعدما علمه والداه الممارسة معهما ومشاركتهما يكون ذائقة غريبة ويطلب من امه ان تتزين بالحناء فى يديها وقدميها وتضع فى فمها ببرونة او بزازة وهو يمارس الحب معها.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السادس والستون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رفيق ابن سامية بنت كوثر عادل بهاء توما وممدوح يحب ويمارس الحب مع ثلاث فتيات هن فاطمة ومارى وراشيل.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السابع والستون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فردوس زميلة سامية فى العمل وصديقتها المقربة جدا والثقة منذ الطفولة، تحكى لها كيف انها اغوت اولادها الذكور الثلاثة.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثامن والستون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يلتقى كريم بفتاة صورة طبق الاصل من امه ملك كوكب وهى فى العشرين، اسمها شاهندة، ويمارس معها الحب مثل فيلم مرسيدس. ويتزوجها مع زوجته الحالية.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل التاسع والستون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تنتقل ملك كوكب وزوجها حمدى للعيش فى ارض معشوشبة شاسعة نائية فى برارى الوجه البحرى قرب المنصورة، حيث اقاما بيتا على الطراز الامريكى، وجواره بيت او قصر فخم مثل قصر جريجورى بيك فى فيلم الطالع اومين. وتحكى لها امها افروديت عشتار المتناسخة الروح عن بعض مغامراتها فى الخمس سنوات التى قضتها فى الطواف والجولان فى العالم، حيث ذهبت الى الولايات المتحدة وسكنت ببيت امريكى وكانت لها جارة امريكية شقراء جميلة ولطيفة ترتدى بالطو مشمشى طويل وله حزام وكعب عالى تدعى آنيت وتشبه الجميلة فى فيلم شوارزنجر راو ديل. ولهذه المراة الشقراء ابن مراهق يدعى جيسون، انتقلت من ولاية اخرى واشترت البيت المجاور لبيت ام ملك كوكب. وكان البيت مسكونا وفيه مرآة عملاقة سحرية فى غرفة نوم الام، شاهدت فيها نفسها مع ابنها خلال ممارسة حب ذهلت من الامر واثارها ورفضته ورأت امراة اخرى لا تعرفها ومعها شاب يشبهها يبدو انه ابنها وتمارس الحب معه ايضا .. حتى اقنعتها المرآة واقنعت ابنها بالامر. ولجأت لطبيبة نفسانية والتى بدورها اثيرت بالمرآة ومارست الحب مع ابنها.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السبعون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جاءت جارة جديدة واسمها ليلى واسرتها الى عمارة سامية وممدوح، وبعدما توثقت الصلات بين المراتين، حكت ليلى لسامية، كيف انها وزوجها كانا فى بدائة حياتهما قبل مجيئهما هنا وتوليه وظيفة محترمة مرموقة اخيرا ذات راتب عال. كانا فقيرين جدا ولم يستطيعا دفع الايجار لصاحب البيت لستة شهور وطلبا مهلات كثيرة وفى النهاية ساوم صاحب البيت ليلى وزوجها على استعداده لاعفائهما من الايجار نهائيا مقابل ان يحظى بليلة مع ليلى بحضور زوجها.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الحادى والسبعون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قصت جارة ارملة تدعى الهام لملك كوكب قبل انتقالها بعيدا عن عمارتها. كيف خدعها بويفريندها خطيبها حيث كان لديها ابن عمره 12 عاما من زوجها الراحل، وكيف اقنعها ان ابنها مثلى منذ الصغر، كى يناله امامه ويحصل عليه بمباركتها وسكوته رغم انه عذراء وليس مثليا ابدا. وشاهدته من كاميرا مراقبة غرفة الطـفـل كيف يمارس الحب معه.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثانى والسبعون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>التقت ملك كوكب فى السوق او السنتر والمول برجل وسيم ومفعم بالرجولة يدعى اشرف غازلها فلما لم تستجب له وصدته اختلى بها فى منطقة منعزلة وقيدها فى مخزن مهجور واخبرها بقصته التى اثارتها وجعلتها توافق على ممارسة الحب معه.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كان الرجل فى الاصل امراة منذ ولادته وحتى عشرين عاما وكانت لديه ولديها صديقة مقربة جدا وثقة، فجاة شعرت بالام فى بطنها، ولما كشفت عند الطبيب اخبرها انها فى الحقيقة رجل ضامر الاعضاء وليس امراة وانها بحاجة الى عملية وهرمونات. ومرت بهذه المراحل كلها حتى اصبحت رجلا كامل الرجولة والتقت او التقى بصديقته المقربة التى ذهلت مما جرى لصديقتها واحبته كثيرا واشتهته وقررا ممارسة الحب معا.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثالث والسبعون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سافر حمدى زوج ملك كوكب فى رحلة عمل مهمة الى الارجنتين او هولندا ويمارس الحب مع الملكة او رئيسة الجمهورية .. ويمارس الحب مع ملكة افريقية ومع رائدة فضاء وممثلة. مع نائبة كونجرس وسفيرة.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الرابع والسبعون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قررت ملك كوكب العودة زمنيا الى حين كان كريم ابنها فى سن المراهقة، واختطفته اثناء نومه الى جزيرة نائية واقنعته انهما كانا فى سفينة وجنحت بهما الى هذه الجزيرة المنعزلة وان امه ماتت وانها نسختها المستنسخة التى خلقها العالم المجنون. ومع الوقت وبدائية الحياة واحتياجهما الشديد لبعضهما قامت بينهما علاقة رومانسية وجنسية. ثم منحته عقار نسيان واخذته بطائرتها الهليوكوبتر الى الولايات المتحدة حيث قررت العمل لمدة عام فى وظيفة نجمة بورن وقررت ترتيب الامر ليلتقى بها كريم صدفة وهى تضع قناعا على وجهها ويمارس الحب معها ثم يفاجئ ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الخامس والسبعون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسيم ابن منصور وحورية قرر اغواء طـفـلة عمرها 12 عاما.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السادس والسبعون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اقامت ملك كوكب واخت حمدى (صفية) وابنة اخت حمدى (ميسون) علاقة مع ثرى سعودى. واقام حمدى علاقة مع زوجة الثرى هذا.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السابع والسبعون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسيم ابن منصور وحورية يغوى فتاة موهجبا او مناكبا بعدما رآها فى دروس الموسك وانتحل دورموزليم ليدخل ويغويها.</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="جدو سامى 🕊️ 𓁈, post: 30936"] [B]تانى راجل فى حياتى انا ملك. عمرى 45 سنة. عندى ولد وبنت خلصوا جامعة بيشتغلوا وقاعدين معايا. لسه متجوزوش. وجوزى اول راجل فى حياتى واول حب فى حياتى اللى ملا عليا دنيتى .. اتجوزنا وانا عمرى 20 سنة. وزى كل بنت مصرية اتجوزت بنت بنوت وكان اول زبر يخش كسى هو زبر جوزى حمدى. كان اول راجل فى حياتى ويشاركنى سريرى. وزبره اللى خد بكارتى وعذريتى. عشنا مع بعض 25 سنة واحتفلنا فى يناير اللى فات بعيد جوازنا الفضى. وكنت له الزوجة الوفية المخلصة. بيقولوا عنى جميلة جدا. شعرى اسود طويل وناعم. بشرتى بيضا وانا مليانة بس وسط. رجالة كتيرة من كل صنف ولون ومهنة وعمر حاولوا معايا طول الخمسة وعشرين سنة وكنت بصدهم. جوزى حبيبى كان مالى عليا دنيتى وماكانش حارمنى من زبره ولا يوم ولحد دلوقتى. هو راجل صحته كويسة وبيلعب رياضة لغاية النهارده اكبر منى بخمس سنين. خلال السنين دى ربيت ولادنا واهتميت بتعليمهم واكلهم. بيتى مملكتى. وعلى حيطانه وفى كل ركن فيه اعمال فنية من صنعى. كنافاه على كروشيه على مكرمية على لاسيه. دلوقتى انا ست بيت مالهاش اهتمام الا جوزها وبيتها وولادها. لحد ما جه اليوم العجيب اللى قررت فيه اجرب راجل تانى غير جوزى قبل ما اموت. تانى راجل فى حياتى. تانى زبر فى حياتى. تانى زبر يخش كسى ويمتعنى. ايه اللى خلانى افكر التفكير ده. هل جوزى هو اللى عايزنى اجرب. ولا مخى الفاجر هو السبب. مش عارفة. لسه الدورة بتجيلى وممكن احبل لو حبيت. بس ده مش باقيلى. شوية والدورة تنقطع وتضيع الفرصة لده نهائى. بعد كل سنين الاحترام دى افضح نفسى وابقى شرموطة. بقى بعد كل سنين العفاف والاخلاص دى اخون جوزى. والعب بديلى من وراه. ايه اللى جاب الفكرة دى اصلا لراسى. احتياجى للتغيير. رغم ان جوزى كل يوم مشبعنى نيك. طب ولو عاجبنى الحال ودخلت على تالت راجل فى حياتى والرابع والخامس. اكتب كتاب مغامرات دون جوانة او مغامرات ملك مع عشاقها. يا خوفى. واختاره على اى اساس. سنه الصغير ولا الكبير. اخده عيل 12 سنة بياكل الشيبسى واعلمه واربيه على ايدى وينزل لبنه لاول مرة فى حياته معايا وطفولته تتلخبط مع رجولته على ايدى واكون الهة غرامه اللى بينبهر بيها. ولا اخده شاب فى الجامعة ولا مراهق فى الثانوية. اخده راجل متجوز وناضج من سنى ولا ارمل ولا مطلق ولا حديث العهد بالجواز ولسه فى التلاتينات وبيحب مراته. اخطفه منها. اتحكم فيه ولا اخليه يشكمنى. ولا اخده قد ابويا احس معاه بالابوة او قد حمايا. برضه كل سن وله جماله. عايزة اسمع حكاياتهم وقصص حياتهم. كانى متجوزة كذا راجل. اعرف طبع ده واسلوب ده. انا محتارة اختار انهى عمر. اختاره من ورا جوزى ولا بمباركته. اختاره ولا اسيبها للصدفة نتقابل وهو يختارنى او يحاول معايا. حاسة انى رجعت بنت بنوت وخايفة. حاسة انى داخلة على جواز لاول مرة فى حياتى. معرفتش الا جوزى وكنت قطة مغمضة. لخمسة وعشرين سنة. وفجاة كده عايزة افجر واشطح. فضلت على ده الحال لحد ما فى يوم ...... نكمل بعدين احكيلكم بعدين... ومستنية تعليقاتكم... وافكاركم لفصول القصة اللى جاية الفصل الثانى فضلت على ده الحال لحد ما فى يوم قابلته. كان شاب عمره واحد وعشرين سنة. بس باين عليه جرئ وراجل ومقطع السمكة وديلها. باين عليه واد حريف ونسونجى. رغم انه لسه فى الجامعة. كان فى رابعة كلية الاداب. شفته فى الشارع فجاة قدامى حتى اننا خبطنا فى بعض. اول ما شفته قلت هو ده اللى عايزة اجرب معاه تانى زبر فى حياتى. لاقيته ماشى وحواليه بنتين ولا هارون الرشيد. والتلاتة نازلين ضحك وقهقهة بمنتهى الاستهتار. ولا كأنهم ماشيين فى الشارع. قعد يعتذر ويقول. انا اسف يا طنط. طنط فى عينك ايه البجاحة دى. شايفنى قد امك ولا ايه. من ساعتها قررت امشى وراه ويحصل اللى يحصل. فضل التلاتة ماشيين من شارع لشارع ومن حارة لحارة .. ومر وقت طويل بابص فى ساعتى. لاقيت مر ييجى ساعة مشى. واخيرا لاقيته اتدارى بيهم فى حتة خلا وباس كل واحدة من شفايفها بوسة سخنة وجامدة اوى. والسنتهم شغالة جوه. وايدين البنتين نازلة دعك فى زبره الواقف من فوق البنطلون. وفكوا له السوستة وزرار البنطلون. نزلوا له البنطلون والكولوت وكان زبره واقف على اخره. ابتدوا يمصوا فيه البنتين. وهو يحسس على شعرهم ويشدهم لزبره اكتر. والبنتين بيتخانقوا ويتنافسوا على المص مع بعض. فضلوا ييجى نصف ساعة وبعدين الواد صرخ ونزل لبنه على وشوشهم وشفايفهم. وبعدين قاموا مشيوا وسابوه. قال لى. عجبك العرض ؟ فوجئت انه عرف مكان اختبائى وانى موجودة باراقبهم. كمل وقال لى. انا مارضيتش اقول كده وهما موجودين عشان نبقى انا وانتى على راحتنا يا ميلف. قلت فى نفسى. ميلف ؟؟ ايه ميلف دى؟؟. قلت له فى غضب. انا اسمى ملك كوكب. مش ميلف. ضحك اوى وقال لى. اسم حلو اوى يا جاهلة. بقى مش عارفة معنى ميلف. قلت له. منك نستفيد يا ابو العريف. قال لى. ميلف يعنى الماما اللى احب انيكها. وشى احمر اوى ومابقتش عارفة ارد اقول له ايه. واخيرا لما قدرت انطق قلت له. اخرس يا قليل الادب. قال لى. انتى اللى تخرسى يا حمارة. جاهلة وبتبجحى كمان. قلت له. عيب يا ولد انا قد امك. قال لى. ولما انتى محترمة اوى جاية تراقبينا ليه. انتى عرفتى كام راجل فى حياتك يا لبوة. قلت له. معرفتش حد غير جوزى. قال لى. ياه دانتى قديمة اوى. وعلى كده بقالك كام سنة متجوزة. قلت له. خمسة وعشرين سنة. قال. يااااااه ده عمر بحاله. حد يستحمل ياكل اكلة واحدة مملة طول السنين دى يا حمارة. قلت له. لو سمحت بلاش شتيمة. قال لى. انا حر اشتمك زى مانا عايز يا لبوة. ولا لبوة ايه بقى. دانتى طلعتى خيبة اوى يا حمارة. من هنا ورايح مش هاناديكى الا يا ملك كوكب يا حمارة. فاهمة يا حمارة يا بنت الحمارة ؟ حسيت احساس غريب اوى وهو بيكرر شتيمتى واهانتى وبيتعمدها عمرى ما حسيته قبل كده. عمر ما حد شتمنى واهاننى كده. احساس هيجان. هجت اوى اوى من كلمة حمارة. ولمت نفسى ايه اللى بتعمليه ده. حد يهيج من شتيمته. الواد رغم صغر سنه وبراءة ملامحه ووسامته اللى مش ممكن تخليك تقول انه وسخ وفاجر كده. بالعكس تقول انه خيبة مع البنات. قلت له. فاهمة يا خويا. ضحك وقال. ايوه كده اتعدلى. انا اسمى منصور. اسمى ايه يا بنت الحمارة ؟ قلت له بسرعة. سى منصور. ضحك واتبسط اوى. قال لى. يعنى انتى على كده لسه خام. وكسك ما دخلوش الا زبر واحد من اول ما اتفتح من خمسة وعشرين سنة ولغاية دلوقتى. قلت له. صح يا سى منصور. قال لى. حمارة صحيح. ضيعتى عشرين سنة من عمرك بدل ما تدوقى حلاوة الدنيا وحلاوة الرجالة. غشيمة بجد. حد يعمل كده. وكمل وقال. بس انتى هتكونى اضافة كويسة بالنسبة لى وجديدة. كل اللى اعرفهم زميلاتى فى الجامعة. يعنى من عمرى. او اصغر شوية. واحد وعشرين او اصغر منى يعنى عشرين تسعتاشر ثمانتاشر. انما ما صادفتش فى طريقى العنتيل زيك للاسف. مع انى عرفت كتيررررر من الجامعة. يلا بينا على بيتك. قلت له. يالهوى يا سى منصور. انت عايز حمدى جوزى يقتلنى وولادى يتبروا منى. قال لى. اهاااا يعنى جوزك ميعرفش. انا فاكره مودرن وهو اللى باعتك. اما حمار صحيح. ماهو لازم الحمارة تتجوز حمار يا بنت الحمارة. الا صحيح ولادك كام وعندهم كام سنة. قلت له. عندى ولد وبنت. الولد عنده 25 سنة اسمه كريم. والبنت نرجس عندها 24 سنة. قال لى. ولسه متجوزوش ؟ قلت له. اه قاعدين معايا. قال لى. حلو يا حمارة يا ملك كوكب. انا مش هانيكك انتى بس دانا حنيك ابنك وبنتك كمان. هيجنى اوى كلامه وقلت له. عيب مالكش دعوة بابنى وبنتى يا واد. قال لى. اسمى سى منصور يا حمارة. و**** لانيك ابنك وباشرافك وموافقتك وانتى اللى هتزوقيه وتلبسيه هدومك وترفعيلى رجليه كمان يا حمارة. وبنتك كمان. هاحبلهالك فى توام. وانتى كمان هتحبلى فى توام. وهتكتبيهم باسم جوزك وهيضحك ويفرح بيهم ويصرف على ولادى كمان يا شرموطة سنة اولى يا كسمك. كلامه واهاناته هيجتنى اوى. يلا بينا يا بهيمة تعالى معايا. قلت له. على فين يا سى منصور. قال لى. على دخلتك يا عروسة. يا بنت البنوت. هتخشى دنيا من تانى يا مومس اولى اول. هجت اوى من كلامه. ورحت معاه. الفصل الثالث ورحت معاه. ركبنا اوبر مع بعض. ونزلنا قدام بيت قديم بس جميل فى العباسية. استغربت مع ان الواد شكله نضيف وغنى. اتوقعت يروح بيا فيلا او شقة كبيرة فى حى راق فى المهندسين مثلا. كنت خايفة وقلقانة اوى. حاسة انى الصغيرة وهو الكبير. حاسة انى رجعت فعلا بنت بنوت. دخلنا الشقة. كانت شقة راقية اوى. وهادية اوى. اكيد مفيهاش غيرى انا وهو. فى الاول قلت اكيد دى جرسونيرة مخصوصة له او شقة مفروشة بتاعة واحد صاحبه. لكن بعد شوية اتفاجات بامه جاية ترحب به وبيا !!!. وبعدها اخته كمان. قدمهم ليا طبعا وانا فى غاية الكسوف وحاسة ان جردل مية ساقعة وقع عليا. وعرفت انهم عيلة متحررة اوى اوى. وان امه واخته وابوه كمان اللى كان فى شغله فى شركته يعرفوا بمغامرات الخلبوص الدون جوان ده. يعنى عيلة امريكانى من الاخر عادى ان ابنهم يجيب معاه كل شوية الجيرلفريند الجديدة بتاعته ويرحبوا بيها. ويفتحوا لها باب اوضة نومه كمان. تبات معاه ليلة وليتين وهما بره. بس ياترى هما كمان لهم مغامرات ؟؟ مش عارفة بس اكيد هعرف. هو انا هاسيبه ولا اسيب لغز قدامى الا ولازم اعرف حله. قالت لى امه كوثر عادل بهاء توما زى ما قريت اسمها بعد كده على شهادة تخرجها من كلية الطب جامعة القاهرة. اهلا يا حبيبتى ازيك. كنت مخبى فين عننا الجمال ده كله يا منصور. قال منصور. لسه عارفها النهارده يا مامى. اقدملك "ملك كوكب توفيق علي" الجيرلفريند بتاعتى الجديدة. قلت فى نفسى. ايه الواد المجنون ده اللى بيقول اسمى الثلاثى كأنى طالبة فى مدرسة بينادوا اسمى ولا باعمل رقم قومى. وقال لى. سلمى على ماما يا ميم كاف هاهاهاهاها. حلوة ميم كاف دى يا ميم كاف ؟؟ قلت له. حلوة يا سى منصور كل حاجة عسل منك يا روحى. قال لى. ولا اقولك. اسميكى شي حاه احسن هاهاهاها شي حاه بنت شي حاه. قالت له اخته. بطل غلاسة على البنوتة بقى. مش عايز تعرف تتعامل مع جنسنا اللطيف يعنى. انا سامية. ازيك يا ملك كوكب ؟ قلت لها. كويسة يا سمسمة. قالت لى. **** حلوة منك اوى سمسمة. وباستنى على خدى. وبعدين على شفايفى بوسة جامدة وجعت شفتى. قالت لى. معلش اصل انا عاطفية شوية وضعيفة قدام جميلة زيك من جنسنا اللطيف. احنا كان لازم نكون آلهة يا ملوكة مش كده. قلت لها. طبعا احنا مفيش زينا. بس الرجالة ناكرين لجمايلنا. قالت. فعلا. قال لى منصور. يلا يا ميم كاف على اوضتنا ننام شوية. عضيت شفتى واستغربت من جراته مع امه واخته. وازاى يقول كده قدامهم. فاجر اوى وهما كمان فجرة. وحسست على الكتاب الدهب فى سلسلتى. بعصبية. مسكنى من ايدى زى ضابط البوليس لما يمسك مجرم ويسوقه للمجهول او من الدار للنار. بقت رجلايا مش شايلانى وحاسة بالكسوف وسط نظرات كوثر وسامية. مشينا وفتح اوضته. وقفلها ورانا. كانت واسعة جدا. الشقة عموما واسعة جدا مساحتها ييجى 400 متر. والاوضة دى ييجى ربع مساحتها حوالى 100 متر. كان فيها سرير كبير مدهب. وحواليه تماثيل فرعونية ورومانية عريانة. ودولاب ملابس كبيررررررر جدا. راح طلع منه كذا حاجة. واداهانى. قال لى. البسى. لاقيتها شرابات طويلة بس مخططة بالعرض بالوان قوس قزح السبعة. كانت طفولية تنفع البنات المراهقات. كانت جميلة اوى. ومعاها كورسيه اسود وحزام دانتيل غريب سالته عنه. قالى. مش بقول انك حمارة بنت حمارة. ده يا بهيمة اسمه حزام جارتر. تلبسيه على وسطك وتربطى فيه الحمالات دى مع الشرابات. يلا. اقلعى قدامى حتة حتة. عايزك عريانة ملط وحافية فورا. ابداى. عشان بعد كده لسه هالبسك البودى ستوكنج وبدلة الرقص الشرقى بتاعة سهير زكى وتحية كاريوكا وسامية جمال ونعيمة عاكف ونجوى فؤاد مستنياكى. داحنا يومنا طويل وليلتنا فل يا م. ك. ت. هاهاهاهاها. قلت له. ايه البودى ستوكنج ده يا سى منصور ؟ قال لى. يا ام المفهومية يا برميل الذكاوة. ولا بلاش. عموما انتى هتشوفيه متستعجليش على رزقك. هتتباسى وتتحضنى فى كل الهدوم دى. وبعد كده تتناكى. حسيت بسخونية ورطوبة جامدة فى كسى. حسيت انه ضيق اوى لما شفت زبر منصور فى ايد البنات. كان زبره كبير قد زبر جوزى تمام. بس مع كده حسيت بالخوف منه. كأنى بنت بنوت. شافنى منصور وانا باقلع هدومى حتة حتة. التايير قلعته والسوتيان والكولوت. والكعب العالى. مسكت الكورسيه وملحقاته. ملحقاته عبارة عن سوتيان وفوقه حاجة شبه المايوه القطعة واحدة دانتيل اسود شفاف ومزخرف وله حمالات وفتحة صدره واسعة. بالضبط شكله زى شكل المايوه الحريمى الحتة واحدة مش البكينى. وفوقه لبست الكورسيه. ولبست حزام الجارتر وشرابات قوس قزح. وشبكت الحمالات بين الحزام والشرابات. قال لى. ايه اللى عملتيه ده. عموما مش مشكلة. دى غلطتى انا. مفيش لازمة لحزام الجارتر مع الطقم ده. اقلعيه هو والحمالات. هاجيبلك معاه طقم تانى. تلبسيه بعد ده. كان الطقم التانى عبارة عن سوتيان والحزام ده وشرابات طويلة شفافة سودا. وقال لى. مرة تانية هنجرب الالوان التانية من الشرابات. الازرق والبنى والاخضر والبرتقالى. يا حمارتى. قعد جنبى عالسرير. وباسنى على خدى بوس خفيف ورا بعض. وضمنى لصدره. وضوافرى المدهونة بالاوكلادور الاحمر بقت تحك فى ضهره خفيف مش عايزة اعوره. ماكنتش بحب الاوكلادور الاسود المقرف اللى طالعين فيه الايام دى. باس رقبتى. والسلسلة الدهب والكتاب الدهب. وكان قلع هدومه فى جزء من الثانية لما لبست كل الطقم بتاع الكورسيه وقوس قزح والمايوه الدانتيل. كان زبره لسه خجول ومكسوف منى ولا من الموقف ولا من البرد. كأنه مش راضى يوقف عشان اتعطف عليه بايدى وادعكه عشان يقوم من الاموات. نزلت على كتافه ابوسها وابوس رقبته. والسلسلة الدهب اللى حواليها والكرويتس اللى فيها. غمض عينيه وحسيت انى غلبته وانه استسلم فجاة وماعادش المغرور ابو العريف الموسوعى والاجرا منى. نمت عليه. كأنى فى ماتش مصارعة ونزلت على شفايفه الحلوة ابوسها واعضها لغاية ما نزفت ددمم. مصيت الدم بتلذذ غريب. وعينايا مركزة فى عينيه. وبوست ودانه وايديا نازلة مسح فى شعره. ونزلت بوس بنهم وشراهة فى صدره وبطنه. تانى راجل فى حياتى من خمسة وعشرين سنة اعمل ايه. فجاة فاق وراح شايلنى ورامينى عالسرير جنبه. رغم انى مليانة. وهو رفيع لكنه قدر يشيلنى. وقعد يمص فى بزازى الكبار مقاس حرف سي الانجليزى وحلماتى. ونزل بين فخادى. فتح رجلايا ونزل لحس بلسانه فى شفايف كسى الكبار. قالى. ايه ده شعرتك مش محلوقة يا وسخة. وانا كمان شعرتى غابة. انتى جبارة دانا هاغرقهالك لبن هاخليها لبخ هالبخهالك وهاحك شعرتى فى شعرتك لما هاهريكى.. جسمك جبار احلى من جسم امى كوثر. يا خبر يكونشى الواد بينيك امه يادى المصيبة. وانا عمالة ابص حواليا فى الاوضة والاقى افيشات افلام مراهقين امريكية وافلام رعب وخيال علمى. ومسلسلات مكسيكى. وصرخت. اول مرة حد يلحسلى كسى. هو الكس بيتلحس. قلت له. وانا عمالة اتاوه. قال لى. يا بنت الحمارة. طبعا بيتاكل اكل مش بيتلحس بس. ولسانه شغال جوه كسى بينيكنى به ابن الحرام. اه ابن العبيطة بيدعك فى زنبورى يخربيته. وقبل ما اوصل قمة نشوتى. قام .. بصيتله بترجاه يكمل. قال لى. لا يا بنت الحمارة. لسه قدامنا شغل قومى يلا. غيرى هدومك. كنت هايجة جدا وهتجنن بس قمت. وغيرت هدومى. لبست طقم الحزام والشرابات السودا والسوتيان ومفيش كولوت. نيمنى عالسرير تانى قلت هيكمل ويطفى نار كسى لكن ابدا والمرة دى قال لى. مصى زبرى. قلت له. هو الزبر بيتمص ؟ قال لى. ايه ده يا حمارة. عمرك ما مصيتى زبر جوزك. يا نهار اسود. هو صبر عليكى ازاى. دانتى لخمة وخيبة اوى. مصى يلا. قلت له. اقرف وكمان ماعرفش. قال لى. اعلمك. بصى ده زى مص المصاصة ومن غير سنان. اوعى تعضى. يلا. غصبت على نفسى وكنت قرفانة اوى. بس عجبنى احساس زبره التخين الكبير فى بقى واتخيلته زبر جوزى. وده هيجنى شوية فرجعت لحقيقته فهجت اوى. اول زبر امصه فى حياتى. ومش زبر جوزى. مصيت له شوية وعجبنى طعمه وطعم لعابه المنوى. وفجاة راح قايم وزاققنى. قال لى. يلا انتى عايزة اجيب لبنى فى بقك. لا طبعا. لسه. اول شحنة لبن هتكون جوه رحمك عشان احبلك فى توام. يلا قومى غيرى. قمت وادانى بدلة رقص سامية جمال وجزمتها. لبست. ورقصت على الموسيقى زى طلبه بس جسمى المليان خلانى زى سهير زكى مش سامية جمال هاهاهاها. اخيرا رمانى عالسرير. ودخل زبره جوايا. صرخت. رفع رجلايا على كتافه. وفضل داخل طالع. حاسة انه بقاله ساعتين بينيكنى. نزلت تلات مرات وهو لسه شغال. اخيرا صرخ. وعبانى لبن. اكيد هاحبل ولاد حرام من ابن الحرام ده. ونمنا. صحينا تانى يوم الصبح. ايه ده انا بايتة بره بيتى وبعيد عن جوزى وولادى طب اقول جوزى ايه دلوقتى. اتحجج له بايه. اه هاقوله بايتة عند واحدة صاحبتى ميعرفهاش. اتصلت به كان قلقان موووت عليا هو وولادى وبالعافية طمنته وهديته. وصدقنى وماجادلش كتير هو عارفنى مخلصة له طول خمسة وعشرين سنة. بس لامنى انى مابلغتوش من امبارح بدل ما يقلق عليا. قلت له ان الموضوع جه فجاة وبسرعة عشان ام صاحبتى جالها ازمة قلبية وكانت هتروح فيها. بس **** ستر. وحطيت السماعة. وحمدت **** اننا معندناش اظهار رقم الطالب. لاقيت منصور صحى وزاح الملاية عنه وعنى. كنا لسه عريانين وحافيين. ابتسمت له. باسنى من خدى وشفايفى وقال لى. صباح الفل يا ملك كوكب يا ست الكل. قلت له. صباح الورد على جوزى التانى. تانى زبر دخل فى كسى بعد خمسة وعشرين سنة من الصيام على زبر واحد. قال لى. النهارده هتلبسيلى البودى ستوكنج. وكمان هتلبسى فستان الفرح. قلتله. اموت واعرف ايه هو البودى ستوكنج. ضحك وقال لى. متستعجليش هتعرفيه. بعد الشر عنك. تموتى ايه يا إلهة عبدك منصور وإلهة الكون. قلتله. بس ايه ؟ فستان فرح ؟ قال لى. ايوه. هتلبسي فستان فرح مامى. انتى تالت واحدة تلبسه. ضحكت وقلتله. يا صريح. ايه الصراحة دى كلها مش خايف ازعل. قال لى. الاتنين اللى لبسوه قبلك مش ممكن تزعلى منهم. قلتله. هما مين. اعرفهم ؟ قال لى. لا ده بُعدك. بعدين فى المستقبل البعيد يمكن يمكن اقولك. اتغاظت من السرية بتاعته بس نفخت وقلتله. طيب. الفصل الرابع الفصل ده مش جنسى. لانه تمهيد لاحداث وفصول جنسية جاية بعد سنة. كان الجو شتا فى اجازة نصف السنة. رحنا انا وجوزى وولادى الاقصر واسوان بالقطار. ركبنا من محطة مصر الصبح. وقعدنا فى مقصورة فخمة على الطراز الكلاسيكى.. لها ستاير كلاسيكية كأننا فى القرن التاسع عشر او الثامن عشر.. ماكانش ناقصنا غير نلبس فساتين وبدل وبرانيط الفترة دى. حتى شكل الاباجورات وطراز عربية المطعم كان كده. الحقيقة انا اخترت ان يكون القطار بالطراز ده لانى بحب التاريخ والكلاسيكيات كتير. وده تذاكره طبعا اغلى من القطار العادى الحديث. واخدت معايا كمان هدوم فصلتها مخصوص ليا ولجوزى وبنتى وابنى. كنا فيها زى الملايكة. عشان نكون مناسبين للقطار. حتى هدوم نوم كمان. اتحرك بينا القطار. بصوته المعروف. وقعدت اتفرج من الشباك بعدما رفعت الشيش الخشب. قعدت اتفرجت على البيوت اللى ماشية والكبارى والترع والزراعات. والناس. لكل بيت وكل حتة بتوقع عليها عينيا حكاية وحياة كاملة من الولادة للموت. قررنا اننا نروح نزور الاول قبل ما نروح الاقصر واسوان. ولاننا سافرنا بدرى عن معاد الفوج بتاعنا باسبوعين قررنا نروح المنيا نزور اختى وعيلتها الاول قبل ما نكمل طريقنا. ونقعد معاها شوية. وحشتنى بنت الايه. كان اكل القطار درجة اولى لذيذ جدا. ومتطور. اكلت بالشوكة والسكينة. فى اطباق كلاسيكية قديمة برضه. حسيت اننا فى المانيا او فرنسا او بريطانيا او امريكا فى القرن التمانتاشر. وكان التلفزيون بيعرض افلام امريكية تاريخية برضه ووثائقيات تاريخية. يعنى عشنا فى جو تانى. عجب الولاد وعجب جوزى. زى ما عجبنى. كنت تعبانة من الحمل شوية. ومددت على سرير القطار وانا باحسس على بطنى المنفوخة اوى اكتر من ايام حملى بنرجس او كريم. انا دلوقتى فى الشهر السادس. والدكتور قال لى ان السونار بين انى حامل فى توام ثلاثى. يعنى تلاتة مش اتنين بس. كانوا ولاد منصور مفيش شك. لانى امتنعت عن جوزى ونيكه من ساعة اول لقاء بينى وبين منصور. ولغاية ما اتاكدت ان فيه حمل. لما اتاكدت ان فيه حمل اغريت جوزى ورجعت العلاقة ما بيننا اشد ما يكون تلات اربع شهور وانا بتناك من الاتنين. ده الصبح وده بالليل. او ده يوم وده يوم. كنت متجوزة اتنين فعلا فى وقت واحد تعدد ازواج. وفى ايدى دبلتين. واحدة عليها اسم حمدى وتاريخ جوازى به من 25 سنة. والتانية بالبسها لما اروح لمنصور وعليها اسم منصور وتاريخ جوازى به يوم مالبسنى فستان الفرح وناكنى به وناكنى وانا لابسة البودى ستوكنج كمان. بقيت مدمنة على منصور وحمدى. بحب الاتنين اوى مش عارفة اعمل ايه. اعمل ايه لو منصور زهق منى وسابنى. دانا كنت انتحر. قررت اسافر مع ولادى وجوزى نستجم وبالمرة ابعد عن منصور شوية اشوف هيوحشنى او هاوحشه ولا لا .. كنت كمان عايزة ارتاح شوية من روتين النيك اللى ليل نهار ده. انا تعبت. وكمان خايفة على الحمل. لازم منصور وحمدى يسيبونى فى حالى ولا عايزين الولاد يموتوا فى بطنى. كمان الفترة اللى فاتت اهملت بيتى شوية وولادى. عايزة ارجع اقرب منهم تانى. والرحلة دى اكيد فرصة لده. منصور نجح واتخرج الحمد *** وبتقدير جيد. وشى حلو عليه. وكمان هيبقى اب ولتلاتة المفترى. جوزى حمدى كان هيطير من الفرحة لما عرف بخبر الحمل. ولما عرف انهم تلاتة. وابتدا يبنى لهم احلام ومستقبل كامل لعشرين سنة لقدام من دلوقتى. اما بنتى نرجس فكمان كانت سعيدة جدا ان هيكون لها اخوات. لكن ابنى كريم زعل اوى ولامنى عشان فيه خطر على الاجنة وعليا انا كمان عشان كبيرة فى السن. وزعل كمان لانه مش هيحب صريخ الرضع ومشاكلهم. الحقيقة حمدى ومنصور الاتنين بيحبونى مووووت وانا كمان بحبهم موووت... بس منصور عرفنى على عالم جديد واوضاع وحاجات جديدة عليا جدا ميعرفهاش حمدى ولا انا كنت اعرف عنها اى شئ .. رغم ان الاتنين زبرهم كبير وعريض وحجمهم واحد لكن منصور بيثيرنى اكتر لانه يعرف زى ماقلت حاجات انا وحمدى جهلة بها وكمان لانه صغير اوى عنى وقد ولادى لا ده اصغر منهم كمان. ده اثارنى وعزز ثقتى بنفسى وغرورى بانوثتى. خلاص بقيت صارمة وحازمة جدا فى رفضى لمنصور وحمدى. ممنوع الاقتراب ده الشعار اللى رفعته من يومين لهم هما الاتنين شعار شديد ****جة. سمحت لهم بدل ما يتجننوا بس بمداعبات بايدى واحنا عريانين. او مص بزازى. يعنى ملاعبات على خفيف. انما زبر فى كس. او لسان فى كس. او 69. كل ده ممنوع لغاية ما اولد وبعد النفاس كمان. ولادى الجايين اهم من رغباتى ورغبات اجوازى الاتنين حمدى ومنصور. مش عارفة بعد النفاس ارجع بتقلى لمنصور ولا كفاية كده... عموما انا مش هافكر فى حاجة دلوقتى غير الرحلة والفسحة الحلوة اللى احنا رايحينها. وصلنا المنيا تانى يوم الصبح. نمت على سرير القطار شوية. وطلعت كتاب البايبل اللى اداهونى منصور هدية اقرا فيه شوية. جلدته فى مجلد واحد صغير اكبر من حجم الجيب مرتين مع كتاب الدهب الكوران زى اللى فى السلسلة بتاعتى اللى فيها قلب ازرق وكرويتس كمان هدية من مامة منصور مش منصور بقى المرة دى هاهاهاها. لسه قدامنا اسبوعين براح لغاية ما ييجى معاد الفوج بتاعنا اللى رايح الاقصر واسوان. فى الفترة دى قررت ازور اختى خديجة وعيلتها. جوزها رزق وابنها محمود وبنتها زينب. مشينا فى طرقة القطار انا وجوزى وولادى. ماشية زى البطة او زى البالونة هاهاهاها. عمالة ادقلج. زى المقطورة. **** يجازيك يا منصور. هنعيده من تانى رضاعة وبامبرز وصريخ بيبهات فى نص الليل. وطول اليوم. نزلت بالراحة وعلى مهلى من القطار وجوزى والناس بيساعدونى بقيت زى رفيعة هانم. ملك كوكب بقت طحشة مجرة هاهاهاها. اخيرا مشيت على رصيف المحطة. ومشى قدامى كريم بسرعة زى عادته. بينما مشيت نرجس جمبى. وقعدت ترغى معايا وتسلينى وانججت دراعها فى دراعى. اما حمدى جوزى فشال الشنط بنشاط وقوة زى عادته ومتقدم قدامنا كلنا. زى القطار هاهاهاها. بيجرينا وراه دايما. بصيت ليافطة محطة المنيا القديمة الجميلة. وخدت نفسا عميقا باملا صدرى من هوا بلد امى وبلدى. اللى عشت فيها اول عشرين سنة من عمرى قبل ما اتجوز واعيش مع جوزى فى القاهرة. هو كمان امه منياوية بس هو اتولد فى القاهرة. مش زى ابوه المنصورى وامه المنياوية. حكالى كتير ازاى اجتمع القبلى والبحرى. وازاى امه وابوه اتقابلوا وازاى عاشوا فى منطقة محايدة بعد كده يعنى القاهرة. لكن لحبه لامه وحب ابوه لها وانها انسانة مطيعة وطيبة وست بيت شاطرة زيى وامراة عاملة جادة نصحته امه ونصحه ابوه انه يسافر المنيا ويشوفوا له الخاطبة اللى يعرفوها من زمان. اللى رشحتنى له. شفنا بعض وحبينا بعض بسرعة واتجوزنا على طول. مش زى الايام دى والجيل ده اللى بيبقى عايز يتقابل هو وعروسته سنين ويحبوا بعض ويعيشوا قصة حب طويلة وكمان يمارسوا الحب الكامل مع بعض بويفريند وجيرلفريند ومساكنة زى ما بيسموها على طريقة الامريكان. وبعدين يقرروا يكتبوا كتابهم ويتجوزوا. اما اختى فعاشت مع امى بعد وفاة بابا **** يرحمه. فى بيتنا الكبير الواسع اللى من بابه. كانت العمارة باسم امى. هى صاحبة البيت ومسكنة فى الشقق عيلات محترمة وفيه عيادة دكتورة كمان. واتنازلت انا لاختى عن نصيبى فى البيت فبقى البيت من نصيب اختى الوحيدة. تعيش منه هى وعيلتها. وعلى كل حال مع الزمن قيمة الايجار قلت. بس لان اختى مدبرة وبتعرف تحوش القرش قدرت على مر السنين تحوش لولادها ولنفسها مبلغ كويس فى البنك من الايجار. اضافة لانها وجوزها ما اعتمدوش على ايراد العمارة انما اشتغلوا هما الاتنين على عكسى. انا عمرى ما اشتغلت ولا هاشتغل. جوزى يتكفل بيا بقى انا مالى ومرتبه كبير والحمد ***. كانوا ناس طيبين وكانوا جزء من عيلتنا عشان كده لا امى ولا اختى ولا انا فكرنا نطردهم او نزود عليهم الايجار. كنا عيلة واهل. كنت اشبه مريم فخر الدين فى اواسط عمرها فى الطول والملامح والطريقة. كل اللى يشوفنى يقول سبحان **** الخالق الناطق مريم. اما اختى خديجة فكانت تشبه نيللى فى الستينات. احنا جميلات بشهادة كل اللى بيشوفونا. وارثين الحتة دى من امنا **** يطول فى عمرها. امنا بقى تشبه شويكار فى السبعينات. ناس بيقولوا علينا اتراك اصلا. بس جذورنا كلها فى الحقيقة مصرية مية فى المية مفيهاش ددمم اجنبى تانى ابدا. واحنا المنياويات مش اقل جمال من الاتراك. وكان ابويا وامى مثقفين ويحبوا الفلك اوى والقصص الخيالية وقصص الابطال الخارقين وماوراء الطبيعة. حكت لى امى انهم لما شافونى وانا لسه مولودة كنت بيضا اوى وناعمة ووشى حلو فقال بابا. البنت دى كوكب مش بنى ادمة. كوكب درى يوقد من شجرة مباركة. قالت ماما. لا دى ملك نزل علينا من السما شوف النور الغريب اللى فى وشها وجسمها يا حبيبتى يا بنتى. ونزلت فيا بوس. اتخانقوا على اسمى وكل واحد مصمم على رايه. فى الاخر بصوا لبعض وباسوا بعض وضحكوا وقالوا. طب ما نسميها الاسمين مع بعض اشمعنى الرجالة لهم اسامى مركبة. فيه زوجات للخديوى اسماعيل اساميهم مركبة. وسمونى ملك كوكب. خرجنا من المحطة. ووقفنا نستنى تاكسى. كذا واحد مارضيش يوقفلنا. قلت لجوزى منجرب الاوبر احسن من ولاد الكلب دول. وفعلا استدعينا الاوبر. وكان سواق لطيف وطيب ومؤدب وظريف جدا سلانا طول الطريق. نزلنا قدام عمارة خديجة اختى الوحيدة والصغيرة. اتسندت على شجرة الفيكس نتدا الكبيرة العريضة الضخمة اللى تحت العمارة. الشجرة دى بقالها اكتر من عشرين سنة. كنت شابة صغيرة لما كانت هى فرع رفيع وصغير. شوف الايام مرت ازاى. طلعنا السلم. وخبطنا. فتحت لنا زنوبة بنت اختى وخدتنا بالاحضان. حصل مهرجان بوس واحضان جماعى جنونى على طول فى ساعتها. اهلا وسهلا حمد **** عالسلامة البيت نور وحشتونا. وقعدنا. طلعت اختى خديجة على طول طقم معالق السنبلة اليابانى وفناجين قهوة ورق الشجر بتاع سوق غزة وفناجين الشاى الصينى القديمة بعدما اعلنت حالة الطوارئ فى البيت. كان عندى نفس الاطقم دى. جبناها انا وماما من تلاتين سنة يمكن. كنت لسه ساعتها سنى خمستاشر سنة. كانت زينب ماشاء**** عروسة دلوقتى. هى واخوها محمود. هما اصغر من ولادى. زينب سبعتاشر سنة ومحمود خمستاشر او اربعتاشر سنة. جت زوبة وقعدت جنبى خدتها فى حضنى وقلتلها. وحشانى يا زوزو. قالت لى. وانتى كمان يا خالتى. ايه ده هتجيبلنا ولاد خالة تانيين كمان. قلتلها. اه هيبقوا خمسة وخميسة فى عينين العدو. باستنى فى خدى. وحطت راسها على كتفى. كده يا خالتو متجيلناش من عشر سنين. قلت لها. غصب عنى يا زوبة والنبى. قالت لى. بس وشك منور اوى عن صورك فى الواتس وعالفيس اللى شفناها السنة اللى فاتت واللى قبلها. هو الحمل يعمل كده. وضحكت. قهقهت انا وقلتلها. اختشى يا بت. قالت لى. بس صحيح يا خالتو ايه السر. قلت لها. ميبقاش سر لو قلته لك يا ام لسانين. قالت. ليه بس يا خالتو سرك فى بير بس قولى لى. قلت لها. بس يا بت بطلى غلاسة يا دبانة. راحت عاملة زعلانة. طنشت. وجه محمود يسلم عليا. عيونه جريئة. الواد عرانى بعيونه. هو بجح كده ليه. وقال لى بصوته الخنشور الخشن. ازيك يا خالتو. قلدته بصوت شبيه. كويسة يا سى الشاويش. بريئة يا بيه. وضحكنا كلنا. قعد جمبى الناحية التانية. بقيت سندوتش بين زوبة ومحمود. قال لى. هو صدرك دلوقتى يا خالتو مليان لبن ؟ زوبة قالت له. عيب يا واد انت. ايه اللى بتقوله ده. قال. وانا قلت ايه يعنى. باسال سؤال برئ. فيها حاجة دى. ضحكت وقلت له. لا مفيهاش حاجة. ايوه يا روحى فيهم لبن دلوقتى ومغرقين السوتيان كمان. قالت زوبة معترضة. ايه ده يا خالتو. ايه اللى بتقوليه للواد ده. انتى بتفتحى عينيه ولا ايه. قلت لها. يا بت وهى عينيه الواسعة البجحة دى ناقصة تفتيح. ده تلاقيه هارى نفسه فرجة طول النهار. بس خلى بالك يا حمادة نظرك يوجعك وايدك توجعك. وغمزت له بعينى. وشه احمر اوى. وزوبة قاعدة جمبى تبصلى وفاتحة بقها زى المذهولة. وبتضرب كف بكف. جت خديجة فى اللحظة دى وسلمت عليا. كانت واخدة اجازة من الشغل اسبوعين نص شهر يعنى بدون مرتب عشان نقعد مع بعض. اما جوزها رزق فكان فى الشغل لسه. كان لزوبة قطة سيامية اسمها ابوللو شوجركين. نطت على حجرى وقعدت. حسست عليها. قالتلى زوبة. ابوللو شوجركين بتحبك اوى يا خالتو. دى خجولة جدا وبراوية مش بتقعد مع حد الا انا بس. مش بقولك فيكى سر ولازم اعرفه. ضحكت وقلت لها. ده بعدك. كانت زوبة ماسكة فى ايدها ارنوب قماش محشى رصاصى او سمنى ودانه طويلة مش عارفة درجة لونه بالضبط يشبه الارنوب فى الافلام الامريكانى. وكانت حاضناه جنبها. قلتلها. عامل معاكى الارنوب ده يا زوبة. قالتلى ببراءة. بحبه اوى يا خالتو. معايا من وانا فى ابتدائى. ومبنامش من غيره. سلم على خالتو يا ارنوبى. وسلمت على ايد ارنوب زنوبة. كانت بريئة رغم انها فى سن المراهقة ويمكن كده احسن. كانت اختى خديجة باعداهم عن مؤثرات الانحطاط المجتمعى والتعصب الدينى كمان. لاننا عيلة مثقفة فكانت معلماهم حب الفنون والتاريخ والعلوم. وعلمتهم كمان الحرية الكاملة. بس زى ما عرفت دلوقتى من خديجة ان زنوبة مش ميالة للحرية الجنسية مثلا على عكس اخوها محمود وعلى عكس رزق. كانت طالعة لامها خديجة يمكن. كانت بريئة تحب الالعاب وتحب السينما والثقافة اكتر. ومحافظة جدا اكتر منى بكتيرررر. مش ميالة للجنس بالمرة. تحب الحيوانات الاليفة. والعاب الكونشينة والشطرنج. تتعلم لغة او موسيقى او رياضة. تتتفرج على الالعاب الاولمبية والمسلسلات المكسيكية. لكن وزى ما عرفت من خديجة كان محمود ميال للنحت وكان يموت فى البورن كمان وورانى تماثيل صغيرة مرمر نماذج لاعماله وكلها لالهات وستات عريانة على الطراز الرومانى. متقنة اوى ما صدقتش ان هو اللى عاملها. فجاب كتلة مستطيلة من المرمر. واشتغل بالازميل قدامى لغاية ما ظهر دراع صغير. قال لى ايه رايك. استغربت. الولد موهبته مبكرة. ورانى البوم تماثيل الكاماسوترا فى معبد فى الهند. كلها اوضاع جنسية. وغمز لى. وشى احمر وكنت هاخده قلمين واديله بالقلم على وشه بس مسكت نفسى. سمعت الباب بيخبط. لما فتحت خديجة الباب سمعتها بتكلم عيل صغير اتكلموا كتير. وبعدين جات وقالت لى. الواد جبريل ابن جارتى سابته امه وابوه لوحده مع اخته الكبيرة ودى بتضربه وبيبقى قعادها معاه رعب بالنسبة له. عايزنى اطلع اقعد معاه شوية. مش اول مرة. قلت لها. وتسيبينى يا خدوجة. قالت لى. مانتى معاكى زنوبة ومحمود وولادك يا ملوكة. قلت لها. طب خلينى اطلع له انا. قالت لى. انتى لسه جاية وحامل. دانتى مش قادرة تطلعى السلم ولا قادرة تمشى وانتى جاية لى. انا عارفة انتى رايحة لى تتفسحى فى الاقصر واسوان بعد اسبوعين ازاى. ماتقعدى معانا لغاية ماتولدى. جوزى رزق بيحبك اوى و****. ومش هيزهق منك ابدا. قلت لها. عايزة اولد فى مصر يا خدوجة. هنا المستشفيات مش قد كده. وعايزة اتفسح برضه. قالت لى. عموما ده كلام سابق لاوانه. خلينا نشوف هيحصل ايه بعد اسبوعين. يلا انا طالعة له. قلت لها. لا بقولك ايه. خليه ينزل يقعد معانا. وانا هاخد بالى منه. قالت لى. انتى حامل هتاخدى بالك منه ازاى. قلت لها. هاتيه بس وانا قدها وقدود. قال محمود. سووووبر ملك كوكب هتنزل الملعب يا جدعان. هييييه. ضحكت انا وقلت له. يا واد. كده ملك كوكب حاف. قال لى. امال يا حبيبتى. احنا لينا مين غيرك يا ملوكة. ضحكت وقلت له. وكمان ملوكة. لا دانت فاجر اوى يا واد. ده انا اكبر من امك. قال لى. امى هى اللى اكبر. دانتى قد زنوبة يا ملوكة. ضحكت وقلت له. يا واد يا بكاش. بطل بكش. قمت ورحت اشوف الاوضة اللى هنام فيها انا وحمدى. وانا سامعة حمدى بيجامل اختى وهى طالعة تنزل الولد. لاقيت السرير النحاس الجميل ابو عمدان. بحبه اوى. سمعت الموبايل بتاع حمدى. وسمعته بيكلم حد فى شغله بزعيق. وقفل السكة بعد جدال طويل. جالى وقالى. يا مصنع السكر ومصنع الكواكب انا مضطر ارجع مصر عشان الشغل. محتاجينى فى مامورية اسبوعين فى اسكندرية ومش راضيين ابدا يدوها لحد غيرى. حاولت معاه كتير وقلتلهم انك حامل وانى فى المنيا. وانى رايح الاقصر واسوان. صمموا. لو عايزة نرجع مع بعض نرجع. قلت له بعدما فكرت شوية. لا نرجع ايه بقى. انا عايزة اقعد مع اختى وولادها يا سى حمدى. روح انت بالسلامة وخلى الولاد معايا. ومتخافشى علينا. خلى بالك من نفسك. وابقى اتصل بيا وطمنى كل يوم ولما توصل ماشى. قال لى. اوكيه. حضنى وباسنى ولم فى الشنطة الصغيرة شوية حاجات بسيطة. ومشى. طبعا سالتنى نرجس وكريم واختى لما نزلت وولادها عن حمدى. وقلتلهم. فاتضايقوا اوى. الفصل الخامس نزلت خديجة ومعاها الولد جبريل ابن جارتها اللى عمره 12 سنة. كان ولد جميل اوى اوى. وخجول. باين عليه هادى مش شقى زى عيال الايام دى الشياطين المزعجين. شافنى وشه احمر. وخاف لما شاف بنتى نرجس وبنت اختى زينب. قلت له. اهلا وسهلا يا قمر. تعالى هات بوسة يا روح قلبى. جه ورجليه سايبة وخايف. البنات قعدت تعاكسه وهو هيموت من الكسوف. قلت له. تعال يا جابى. هادلعك جابى بعد كده. تعالى. قال لى. ازيك يا طنط. قلت له. كويسة يا روح قلبى. وقعدت ابوس فيه. البنات كانوا عايزين يحضنوه ويبوسوه كمان بس هو خاف واتحمى فيا. ضميته. كان جميل اوى زى الملاك. قعدته على حجرى. وبقيت ابوسه من بقه. والبنات وخديجة يعلقوا. ايوه يا عم. كده هتبوظى الولد. ده صغير عالحاجات دى. وانا مش سائلة فيه. كان الاول بيبعد شفايفه عنى وبيحاول يفلفص بعد كده ابتدا يهدا وينسجم. وابتدا يبوسنى بلهفة. هيقطع شفايفى. حسيت بزبره الصغير شد ووقف جامد عند بطنى. مانا شايلاه بالعرض. كان نفسى اجرب ولد زى ده وفى العمر ده. شكله خام خالص. وميعرفش حاجة عن الجنس ولا شاف بورن فى حياته. ده لقطة. بس انا حامل دلوقتى. مش هينفع اوصل معاه لاخر الطريق. يبقى ملاعبات الاول. ولما اولد باذن **** هيكون لنا كلام تانى. بصيت لاقيت الدنيا هتليل والنهار خلص. قلت لخديجة. ايه ده. اوام كده اليوم خلص والليل جه. قالتلى. كيهك صباحك مساك حضر غداك لعشاك. قلت لها. اهااا صحيح احنا فى كيهك. قلت لجابى. مش نعسان يا جابى. انا عايزة اقوم امدد شوية يا خدوجة. وهاخد جابى معايا يونسنى. قالت لى. ماشى يا ملوكة. اتفضلى اوضتك بتاعة زمان ام سرير نحاس بعمدان جاهزة ومستنياكى. قلت للولاد الاربعة. محدش ييجى ورايا يا رذلة. عايزة انام شوية انا وجابى. قال محمود. يا بختك يا سى جابى هتنام فى حضن ربة الحب والهة الغرام تعالت وتقدست. ضحكت وقلت له. متحسدوش حرام عليك. دخلت الاوضة. وايدى فى ايد جبريل. نام عالسرير النحاس ابو دانتيل وعمدان. زى الشاطر لما شاورت له وقلت له. نام يا جابى على ما اجيلك. كنت مجرجرة الشنطة شنطة السفر والهدوم ام عجل ورايا. قفلت باب الاوضة بالمفتاح من غير ما اعمل صوت. وخرجت هدومى وحطيتها فى الدولاب. مش عارفة جالى النشاط ده فجاة من فين. ومسكت فى ايدى البودى ستوكنج اللى هدانى به منصور وفستان الفرح اللى اشتراهولى وفصلهولى منصور. والكورسيه وشرابات قوس قزح والمايوه الدانتيل الاسود المزخرف اللى قطعة واحدة. وحتى بدلة رقص سامية جمال. وحسست على قماشتهم بحنان وسعادة. وشلتهم فى كيس اسود. وخبيتهم فى الدولاب. غيرت هدومى قصاد جابى. وتعمدت اوريه جسمى وانا باقلع هدومى والشوال حتة حتة. حتى قلعت قدامه السوتيان والكولوت. وهو عينيه هتطلع وزبره الصغير عمل خيمة فى بنطلون بيجامته. لبست قميص نوم خفيف على اللحم. ونمت جنبه واتغطيت بالبطانية النمر. البنية. قلت له. تعالى فى حضنى اتدفى. حطيت راسه على كتفى. قال وهو متردد. طنط عاوز اسالك سؤال بس خايف تزعلى منى. قلت له. يا روح قلبى اسال واطلب اللى انت عايزه يا جابى يا قمر. يا حلو انت يا حلو. وشه احمر وقال لى. هو صدرك فيه لبن ؟ قلت له. وليه بتسال السؤال ده يا مكار. قال لى. ابدا بس نفسى ارضع. لما ماما خلفت اختى من سنتين. طلبت منها ترضعنى بس ضربتنى على وشى ومارضيتش. قلت له. كسر ايدها ليه الغباوة دى. حابب ترضع يا جابى ؟ قال لى. اوى اوى يا طنط. ممكن ؟ قلت له. اه ممكن. بس بشرط. قال لى. ايه هو. قلت له. تنادينى ملوكة وبس. انا اسمى ملك كوكب بس هيبقى صعب عليك تنادينى به. قل لى ملوكة. قال لى. حاضر يا طن... قصدى يا ملوكة. قلت له. عجبك كرشى ده يا جابى. بقى منظرى زى البقرة الفريزيان. ولا الجاموسة العشر. قال لى. ازاى تقولى على نفسك كده يا ملوكة دانتى ملكة جمال العالم. قلت له. بطل بكش يا واد. قال لى. ابدا مش بابكش. انا باقول الحقيقة واسالى اى حد. انتى مش عارفة قيمة نفسك ولا ايه. قلت له. طب تعالى خد غداك يا واد يلا. وماحاولتش اعرى نفسى او اشيل البطانية. قلت اخليه هو يتعب وده يثيره ويهيجه اكتر. عرى البطانية عنى فى لهفة وشوق. وشد رقبة قميص نومى لتحت. رفعت ضهرى عشان اساعده. راح منزل كمى لغاية ما قلعنى الكم. وانكشف جزء من بزازى قدامه. راح منزل القميص من الناحية التانية كمان والكم التانى. واخيرا سحب القميص لتحت لعند بطنى. انكشفت بزازى الكبار المليانين لبن قصاد عينيه. برق اوى ولحس شفايفه وكانه شاف محل ايس كريم او حلويات قدامه. قعد شوية يبص عليهم. قلت له. عينك هتاكلهم. من شر حاسد اذا حسد. ايه يا واد ده. قال لى. اعمل ايه. بزاز الهتى الجميلة. حلمات ولبن وبزاز. احمدك يا رب. ولاقيته نزل بشفايفه وخد حلمتى اليمين بين شفايفه. قلت. اه. وجعنى من غير ينان. قلت له. بالراحة يا جابى يا حمار. هتقطعها. ياواش ياواش. ايه الغشومية دى. قال لى. اسف يا ملوكة. حاضر. اهو بالراحة. وابتدا يمص بالراحة. اللبن نزل غزير فى بقه. شرب لما شبع. فضى لى بزى اليمين ابن العبيطة. قلت له. شبعت. قال لى. لسه. ممكن البز الشمال. قلت له. اتفضل بالهنا والشفا يا ابن المفجوعة. وقلت فى نفسى. كسى نار يا ابن العبيطة **** يخربيتك. عملت فيا ايه. شرب البز التانى لما فضاه. وحسس على بطنه زى فار توم وجيرى الرضيع الرصاصى الفاتح. قال لى. لبنك عسسسسل يا ملوكة. طعم اوى. قلت له. نام على ضهرك بقى عشان انا كمان عايزة منك حاجات. نام وقال لى. ايه هى. قلت له. متستعجلش على رزقك. ونزلت ابوس شفايفه وابص فى عينيه وهو يشم ريحتى ويغمض عينيه. قلت له. عمرك مسكت زبرك او نزلت لبن قبل كده. قال لى. لا عمرى. قلت له. طيب انا هاعلمك النهارده حاجة حلوة اوى بس سيبلى نفسك ومتخافيش يا قطة. رحت رافعة جاكتة بيجامته وفانلته وعريت بطنه. بدات احسس بالراحة على بطنه وصدره واقرص حلماته. الواد اتهبل وابتدا يتاوه ويقولى. كمان يا ملوكة. احساس حلو اوى. هاموت مش قادر. رحت منزلة بنطلون بيجامته لغاية ركبته. وشفت زبره الصغير وهو واقف. كان جميل اوى رغم انه لسه صغير قد صباعى الصغير. زى زبر القزم مثلا. مينى زبر. حسست على فخاده وقلتله. ايه رايك دلوقتى. قال لى وهو بيلحس شفايفه. احساس حلو يا ملوكة. كمان. كان قلبه سريع وبينهج لاول مرة فى حياته. ووشه احمر. الشهوة جديدة عليه وجامدة. واخداه على غفلة. وهو هيموت منها. خفت عليه. بس اعمل ايه. نفسى اتفتحت للمغامرات وما بقتش مكتفية ولا قانعة بحمدى او منصور. لمست زبره بطرف ضفرى وصباعى. نفسه سرع وارتعش شوية زى العصفور فى ايدى. مسكت زبره وحاوطته بصوابعى وبايدى. وهات يا تدليك. دلكته بالراحة اوى وعلى اقل من مهلى. طلع نقطة شفافة من راسه. دلكتها على زبره وراس زبره بقى بيلمع. خرجت نقطة تانية نزلت بلسانى عليها ولحسته. اممممم لذيذة اوى. بيضانه صغيرة وكيوت اوى. كل ما يقرب ويصرخ عشان ينزل لبنه كنت ابعد ايدى. عذبته وجننته. لغاية ما نزلت ببقى شوية امص له. امممم لذيذ. شوية ونمت على جنبى عريانة جمبه. ولاعبت رجليه برجلايا. وبقدمى. وايدى ماسكة زبره مش سايباه. نازلة فيه دعك. وانا ببوس خده ورقبته وشفايفه. وهو زى البنت الهايجة لاول مرة فى حياتها. بيرتعش زى العصفور وزى المحموم فى ايدى. واخيرا صرخ. زبره انتفض كذا مرة بس ما نزلش لبن خالص. لسه ما بلغش الظاهر. قلت له بوشوشه. ايه رايك يا جابى. خد نفسه بالعافية واخيرا قال لى. حلو اوى يا ملوكة. انتى عملتى فيا ايه مش ممكن. رهيب. متعة غريبة. حسيت انى هموت. قلت له. دى متعة السكس احلى متعة فى الدنيا. ولسه ليك معايا مغامرات تشيب. لاقيت زبره واقف زى ماهو اتبسط اوى. ونزلت فيه تدليك تانى. سكت وغمض عينيه ورجع ينهج وقلبه يدق بسرعة. المرة دى طول معايا وماحبتش اعذبه. واخيرا نزل لبنه على ايدى وعلى بطنه وجه لبنه على وشه كمان من قوته. المرة دى نزل لبن. مسحت له لبنه على بطنه وقلت له. مبروك يا عريس بقيت راجل. قبل ما ننام. عايزة منك خدمة اخيرة يا جابى. قال لى. اؤمرى يا ملوكة. قلت له. انزل بين فخادى. الحس كسى يلا. وفعلا نزل. وعلمته يستعمل ايديه وصوابعه ولسانه ازاى مع كسى. نزل لحس فى كسى زى اوفى قطة. لغاية ما صرخت ونطرت عسلى على وشه. بلعه كله ابن العبيطة. رحت مطلعاه من بين فخادى. ونيمته جمبى. ونزلت فى وشه بوس. وشكرته. رفعت له بنطلون بيجامته. ونزلت له جاكتتها. وتقلت فى هدومى بالبلوزة الصوف والسروال الداخلى. ونمنا جمب بعض. رحنا فى نوم عجيب وعميق. ساعتين وصحينا. كنت جعانة اوى. وهو كمان. قال لى. عايز اتعشى. قلت له. من عينايا. خطة عمل لفصول رواية تانى زبر فى حياتى او "مغامرات مَلَك كوكب" الفصل السادس تقوم ملك كوكب باشغال تريكو مع خديجة. تستمر علاقة ملك كوكب بجبريل طوال اسبوعين ومن بالبيت غافلون عن ذلك ستؤجل ملك كوكب رحلتها واولادها الى الاقصر واسوان. او ستجعلهم يذهبون هم ووالدهم ولن تذهب هى لتعبها الصحى وقرب ولادتها وتقرر الولادة فى المنيا. تلد اولادها الثلاثة وهذه اسماؤهم: نهى ونبيل وعبد الرحيم. وتقضى فترة نفاسها فى المنيا اربعين يوما.. ثم لما تتماثل للشفاء وتستطيع السفر ستعود الى القاهرة. الفصل السابع تستانف علاقتها مع منصور وتختلس فترات غياب اولادها وزوجها احيانا لتستضيفه فى منزلها. ثم تفتر العلاقة. ترحل اسرة من العمارة التى تسكن بها ملك كوكب توفيق على. وتأتى اسرة مكونة من اب مصرى وام يابانية وولدها اليابانى الملامح رغم والده المصرى. يصادقه ابنها كريم ويمارس الحب مع امه. ويشاهد الاب المصرى يصور الام الاسيوية وجارهم العجوز يمارس الحب معها بحضور زوجته. الفصل الثامن تلتقى ملك كوكب بالصدفة فى السوق او الشارع او اى مكان. بصديقة قديمة لها فى المدرسة فى المنيا. وتستضيفها فى بيتها وتاخذ رقم هاتفها ويتضح ان هذه المراة حين تنام تستطيع صنع احلام جنسية جماعى فى نومها لنفسها مثل كابوس شارع إلم. ويخرج عاشق لها من الاحلام للواقع ليمارس معها الحب. وانها ايضا حين تقرأ قصص السكس العربية والامريكية يخرج ابطالها من الورق والحبر والحروف الى الواقع المعاش ويشاركونها حياتها او يمارسون الحب معها. الفصل التاسع تصاب ملك كوكب بحادث سيارة وتفقد الذاكرة ويفقد زوجها واولادها اثرها نهائيا ويعتبرونها مفقودة او هاربة او متوفاة فى مكان ما. ويستضيفها عنده شاب ثلاثينى اعزب اسمه صلاح يعمل فى قسم الشرطة او معهد التشرد. حيث عثروا عليها متسخة جدا ومشردة تعيش فى الشوارع وفاقدة للذاكرة وبلا بطاقة رقم قومى. تقوم بينها وبينه علاقة حب وممارسة حب لشهور حتى يراها صديق لزوجها كان طامعا فيها، فيستغل فقدانها للذاكرة ويقنع الشاب بانه زوجها ويزور قسيمة زواج. وهى لا تتذكره واخذها من عند الشاب وكان وداعا حزينا. الفصل العاشر مارس معها صديق زوجها العازب الاربعينى عبد النور، الحب مرارا وتكرارا وتقبلت الحياة معه كزوج لها رغم شعورها بالكراهية نحوه. وطلبت منه الطلاق فى البداية ولكنه لم يحبها واستسلمت لمصيرها معه وبدات تحبه. ثم بعد سنة ونصف شاهدها ابنها كريم.. وعلم الخديعة التى وقعت بها . وانقذها من براثن الذئب البشرى ولكنها عفت عنه اكراما لحبه الشديد لها. الفصل الحادى عشر بدأت ملك كوكب تستعيد ذاكرتها شيئا فشيئا، وسط اولادها الخمسة وزوجها حمدى. وفى هذا الفصل يحكى لنا كريم عن مغامرة عجيبة حدثت معه خلال هذه الفترة حيث ذهب الى حفل راقص مختلط اقامه صديق له من ايام الكلية، وجاءت فتاة توصيل البيتزا لتسلم البيتزا الى صديقه لكنه اختطف الفتاة العذراء ذات السبعة عشرة عاما. ومارس معها الحب الجماعى هو واصدقاؤه وصديقاته سحاق وشرجى ومهبلى وفموى لاول مرة فى حياتها. الفصل الثانى عشر اعجب حمدى بسكرتيرته واسمها "يونيو" التى اوقعته فى شباكها وقرر ان يراودها عن نفسها ويبتز زوجها الذى يعمل عنده ايضا من اجل ليلة معها بالغصب. واخبر ملك كوكب اصدقاؤه الخمسة فى العمل بخيانته لها فمارست معهم جانج بانج بمنزلها وصورته وارسلت الفيلم لحمدى انتقاما منه. وتحبل بطـفـل سادس لا تدرى من ابوه من الخمسة. اسمه عماد ميكائيل. والاصدقاء الخمسة هم صديق وبيتر وعبد الصبور وشوقى وشاهين. او محرم ورجب وشعبان ورمضان وربيع. الفصل الثالث عشر يشعر كريم بمشاعر فياضة تجاه امه كان يشعر بها منذ مراهقته نحوها ولكنها ازدادت حدة هذه الايام مع ضياعها وفقدانها الذاكرة وعودتها وولادتها اخوته، دعاها الى رحلة طريق حول مصر كلها او عبر مصر، وخلالها اعترف لها بحبه واستعملا اوتوبيس منزلى "آر فى" وباتا فى فنادق صغيرة مثل الموتيلات وتناولا الطعام فى ما يشبه الداينر الامريكى ومارس معها الحب فى عدة مدن بمصر. تشمل الرحلة الاسكندرية ودمياط والمنصورة والطور وشرم الشيخ والغردقة والمنيا والاقصر واسوان. الفصل الرابع عشر تمتد علاقة كريم بامه ملك كوكب وتحكى له مغامراتها الجنسية السابقة الغريبة حيث يستاجران يختاً فى البحر الابيض المتوسط ليقيما فيه عدة شهور حب فى حب (شهور عسل) ويمارس الحب معها وهى بثوب الزفاف ثوب زفافها لحمدى الذى حافظت عليه كل هذه السنوات، ويضع خاتم زواج لها باسمه، وبالبودى ستوكنج الخ. تلتقى ملك كوكب برجل ايطالى وسيم يهودى اسرائيلى الجنسية ايضا يخطفها ويسلب لبها بعيدا عن كريم، يخطفها بالفعل اختطافا وتفيق فى قصره المنيف فى ضواحى روما. حيث تشعر بالمذلة معه فى البداية وهو يضعها فى قفص وطوق وسلسلة ثم فى حجرة لها مغلقة عليها ومنعزلة رغم فخامتها وتحفها وتماثيلها ولوحاتها ومكتبتها واتساعها، ولكن مع الوقت تحبه وتحب قصره وخدمه. ويجعلها تزور اسرائيل معه. تعيش معه عاما ثم يفلس ويدخل السجن بتهمة الفساد واستغلال النفوذ. وتتمكن بعدما انتهت سطوته على الشرطة والجوازات هناك من العودة الى مصر بسفينة متوسطية. الفصل الخامس عشر يحتجزها شرطى وشرطية فى ميناء الاسكندرية للاشتباه ويبتزانها من اجل السماح لها بدخول مصر واطلاق سراحها مقابل علاقة ثلاثية معهما .. وتوافق مرغمة. الفصل السادس عشر يرحب بها حمدى ونرجس وكريم والتوائم الثلاثة نبيل ونهى وعبد الرحيم والطـفـل السادس عماد ميكائيل. ببكاء وحرارة اثر عودتها الثانية بعد ضياع اخبارها واختطافها. تتزوج نرجس احتفالا بعودة امها وبعد عشرة اعوام يراودها مدير زوجها صدقى عن نفسها مقابل ترقيته وبقائه فى عمله فتضطر للموافقة بعد نصيحة امها لها بالموافقة ثم تتفاجا بان المدير يطمع فى اكثر من ليلة، يريد علاقة كاملة كلما ارادها، ثم تتفاجا بان المدير يقدمها لاصدقائه الاربعة المديرين الكبار ويتم جانج بانج لنرجس معه ومع الاربعة رغم انفها. ويرسل الفيلم لزوجها عاطف. واصدقاؤه الاربعة هم علوى وفخرى ونظمى وصبرى. الفصل السابع عشر لمياء جارة نرجس تختطف ويظل اهلها وخطيبها او زوجها يبحثون عنها لشهور. ولعام كامل دون جدوى. ثم تظهر بعد ثلاثة اعوام. وتحكى قصتها عن زوجها الثانى مختطفها الذى كرهته وحاولت الهروب مرارا منه ولكنها احبته فى النهاية. انه اختطاف واغـتـصـاب لذيذ الفصل الثامن عشر تروى ملك كوكب لابنتها نرجس من غرائب مغامراتها السابقة حين كانت بحوزة الثرى الايطالى اليهودى انه اجبرها على ممارسة الحب مع قزم وان ذلك اعجبها رغم ان ذلك كان رغما عنها. الفصل التاسع عشر نرجس التى غيرت اسمها الى ملك كوكب الصغرى. يمارس معها الحب ابنها المراهق ابراهيم حين تريه ثوب زفافها الى والده خليل. الفصل العشرون تلتقى ملك كوكب بعالم مجنون وتشرب اكسير الشباب الذى يعيدها وهى فى الستين اليوم ليعود بدنها الى عمر الثلاثين. ولتسافر عبر الزمن لتلتقى وتمارس الحب مع يوليوس قيصر ورمسيس وتحتمس وخوفو ومنكاورع وكليوبترا والاسكندر واليزابيث تايلور ومايكل انجلو وشكرى سرحان وانور وجدى وجمال عبد الناصر واتاتورك وبورقيبة. الفصل الحادى والعشرون راهن حمدى الذى عاد شابا بالاكسير ايضا اصدقاءه الخمسة الذين يشاهدون معه مباراة بمنزله لو خسر فريقه المفضل بكرة القدم ان يسمح لهم بممارسة الحب مع زوجته ملك كوكب، التى سمعت ذلك ورفضته وكانت واثقة هى وحمدى من فوز فريقه الذى اعتاد الفوز لكنه هذه المرة خسر خسارة مفاجئة وعجيبة لم تحدث فى تاريخه من قبل سوى منذ سبعين سنة. ووافقتْ. وهم صابر وحامد وشاكر وعبد الودود وياسر. الفصل الثانى والعشرون نبيل ابن ملك كوكب احد التوائم الثلاثة يحب ارتداء ملابس النساء الداخلية ويصور نفسه على الانترنت. فيراه زوج عمته عبد الحميد الذى يبتز امه ملك كوكب ويهددها بفضحه فضح ابنها او تسليمه للشرطة بتهمة المثلية والترويج لها. اذا لم تدعه يدخل للفتى ويختلى به ويمارس معه الحب او على الاقل البلوجوب. توافق ام الفتى ملك كوكب بعدما خططت مع الفتى على تصوير الرجل معه وهو يمص له زوبره وان توقف الامر عند هذا الحد وتفضحه ليبتعد عنها وعن ابنها. لكن نبيل ابنها افشى السر للرجل وتمكن الرجل عبد الحميد من اغـتـصـاب الفتى وهو يصرخ وامه من الخارج تطرق الباب لتوقفه ويقول له اخبرها انك بخير وان تبتعد. وبالفعل. الفصل الثالث والعشرون تلتقى نرجس بجارة سابقة لها رحلت عن العمارة منذ عشرة اعوام اسمها فاتن. لهذه الجارة ابنان كلاهما فى سن الشباب وكلاهما مارست معه الحب لكن الاكبر كان عنيفا معها ولم تحبه لكن انجذبت للاصغر وباحت بذلك للاكبر الذى رفض وكان عدوانيا فى البداية لكنه استسلم بعد فترة وقررت الجارة الزواج بابنها الاصغر. الفصل الرابع والعشرون يخون خليل زوج نرجس نرجس، وحين تعلم بخيانته تسلط رجلا يحبها بان يخدراه ويقيداه فلما يفيق ويجد نفسه عاريا ومقيدا تأمر صديقها فيمارس معه الحب من مؤخرته البكر انتقاما منه لخيانته لها. الفصل الخامس والعشرون تلتقى ملك كوكب باختها المنياوية الوحيدة الصغرى خديجة، وتحكى لها خديجة عن اسرار غريبة يشيب لهولها الولدان، وتتفاجأ ملك كوكب لاول مرة فى حياتها ان ظنونها بان خديجة لم تعرف رجلا سوى رزق وانها تختلف عنها، كلها اوهام. كان اول رجل عرفته خديجة بعد زوجها وهى بعمر الاربعين قريبا من عمر ملك كوكب حين التقت بمنصور. وهو ابن جارهم المراهق الخجول الفاشل مع الفتيات رشاد بمباركة وتشجيع وتحريض من زوجها رزق لتعلمه اصول الحب ورفضها الشديد لذلك. الفصل السادس والعشرون المغامرة الثانية لخديجة كانت مع زميلها بالعمل ثروت بغير علم زوجها بفندق بمدينة اخرى فى مامورية عمل لها. الفصل السابع والعشرون ثرى خليجى يستثمر فى الشركة التى يعمل بها حمدى ويستضيفه حمدى فى منزله لاتمام التعاقد مع الشركة فيرى ملك كوكب ويرى احدى توائم ملك كوكب الثلاثة (نهى), وهى بالاعدادية. فيشترط ان يمارس الحب مع ملك كوكب ثم بعد ذلك وبعد موافقتها مضطرة يشترط ان يمارس الحب سبع ليال مع ابنتها نهى التى بالاعدادية وسيمنح زوجها حمدى وملك كوكب مليون دولار ووظيفة مرموقة افضل واعلى راتبا بكثير من عمله الحالى. الفصل الثامن والعشرون تحكى خديجة لاختها ملك كوكب قصة قديمة ايضا. يقترض رزق زوج خديجة من اناس مجرمين مبالغ كبيرة ولا يستطيع سدادها لهم، فيقتحمون منزله ويهددونه بالقتل ثم يرون خديجة وتعجبهم ويقررون التنازل عن حقهم مقابل ان يمارسوا الحب معها. فى وجود ابنها محمود وابنتها زينب الصغار الاطـفـال الذين يشاهدون الممارسة ويسألون أمهم عما يحدث فتخبرهم بطريقة محببة للاطـفـال. الفصل التاسع والعشرون سناء امراة متزوجة ومرضعة اى ولدت ولديها رضيع والان ثدياها مليئان بالحليب. تزور عائلة ملك كوكب من اجل قضاء حاجياتهم وخدمتهم وتنظيف المنزل. وتعجب كريم فيراودها عن نفسها فترفض بشدة وهى اكبر منه بعشر سنين. فتغريها ملك كوكب حين يشكو لها كريم هذا الصد. بالسحاق ثم تستدرجها حتى تقبل بممارسة كريم الحب معهما. الفصل الثلاثون سمعان هو العنتيل صديق لزوج نرجس "خليل" اغراها واقام معها هى وزوجها بالمنزل وكان الزوج يسمع تاوهاتهما. وسافرت معه عدة اشهر واهملت زوجها واولادها. لمدة عامين ثم فترت العلاقة. ثرى سورى يعجب بنرجس ويبتز زوجها ليسلمها له ستة اشهر وامتدت لسنة بالغصب. هى وامها ملك كوكب وابنة نرجس "نسرين" ايضا. كلهن يعشقن هذا السورى اللبنانى. الفصل الحادى والثلاثون عبد الرحيم الابن الثالث لملك كوكب من بين التوائم الثلاثة يغوى جارة متزوجة أكبر منه تدعى شيماء ولها ولدان شابان. فتحبل منه وتلد ويظنه زوجها ابنه. الفصل الثانى والثلاثون داود ابن نرجس (ملك كوكب الصغرى) يغويها وتحبل منه وتلد ويظنه زوجها ابنه. الفصل الثالث والثلاثون منيرة هى جارة اخرى لنرجس وهى نحاتة ورسامة فى الاربعين، ولها ابن مراهق يدعى عيسى، يحاول اغواء امه بكل السبل وهى تصده .. ثم يتغير الحال. الفصل الرابع والثلاثون كريم مع شريفة صديقة والدته ملك كوكب التى ارضعته وهو صغير اكثر من خمس رضعات مشبعات فكانت امه بالرضاعة. الفصل الخامس والثلاثون حمدى يهدى هدية عجيبة لملك كوكب فى عيد زواجهما او عيد ميلادها .. جانج بانج خمسين رجلا عليها وحدها .. الفصل السادس والثلاثون تعمل نرجس كسمسارة عقارات هذا عملها. وذات مرة يفاجئها زبون ثرى بشرط غريب لاتمام صفقة شراء البيت. ألا وهى ان تقبل ان يمارس الحب معها لشهر وهى مرتدية زى زتانا وزى بائعة السجائر بالسينما وزى العاملة فى كازينوهات لاس فيجاس بالببيونة وكل شئ. الفصل السابع والثلاثون كريم وحمدى. مثلية من اب لابن بالغصب وبتشجيع واشراف من امه ملك كوكب او رغما عنها. الفصل الثامن والثلاثون ملك كوكب وزوجها حمدى فى زيارة عمل تابعة لشركة حمدى الى دولة اجنبية، ويعجب الملك او رئيس الجمهورية او رئيس الوزراء بملك كوكب ويمارس الحب معها، بينما يمارس حمدى الحب مع زوجة هذا الملك. الفصل التاسع والثلاثون نعود لاسرة منصور وامه كوثر عادل بهاء توما، واخته سامية. (او نجعل هذه القصة مع زينب ابنة اخت ملك كوكب خديجة). تتزوج سامية منذ سنين، وكذلك يتزوج منصور وينسى امر ملك كوكب.. ويخون زوجته حورية ميكاييلا ويخدع فتاة عذراء صغيرة تدعى صِدِّيقة فيقتحم اخوتها الذكور الخمسة بقيادة كبيرهم أندرو منزل منصور وزوجته حورية ميكاييلا، ويقررون معاقبته على ما فعل باختهم، بان يدعوا اخاهم المراهق المعاق ذهنيا عازر يغتصب حورية، وهم خارج الغرفة وقد قيدوا منصور .. ويتكرر الاغـتـصـاب لعدة ايام واسابيع ويتلصص عليه منصور ويثار .. حتى تعتاد حورية على ضخامة زوبر الفتى عازر وتلتذ به بعدما دربته على ممارسة الحب بهدوء ولطف وليس كما كان عنيفا وغشيما من قبل. وحبلت منه بطـفـل أراد منصور ان تجهض الطـفـل لكنها قررت ولادته، واحبته كثيرا. وتكرر بعد رحيل الاخوة عن المنزل وولادة حورية للطـفـل تكرر استدعاؤها للفتى وممارستها الحب معه دون غصب من اخوته لها وسط مرارة وقلة حيلة زوجها. الفصل الاربعون تلتقى ملك كوكب باخرس فى كافتريا تتردد عليها باستمرار وكان وسيما جدا بالاربعين وزوجته خرساء مثله تدعى مشيرة، فقررت ملك كوكب تعلم لغة الاشارة، واغراءه وممارسة الحب معه، قاومها ورفض اولا ولكنها صممت واستمرت فى اغرائه لاسابيع وشهور حتى ضعف ورضخ، وادخلت معهما زوجته الخرساء فى علاقة ثلاثية وسحاق. الفصل الحادى والاربعون كانت ام منصور كوثر عادل بهاء توما وفية جدا لزوجها طوال سبع وعشرين سنة وكانت متدينة جدا ومواظبة على الالتزام بتعاليم البايبل والتشيرش وحضور دار عبادتها، لكن اختها الصغرى "القمر الدرى سوسن" هكذا اسمها كانت على عكسها لعوب وتخون زوجها كامل واكتشف كامل الخيانة وحاولت القمر الدرى ان تطلب منه السماح والغفران لكنه رفض رفضا شديدا وكانت تريد انقاذ زواجها باى ثمن، قالت له: اذن قم بخيانتى مع امراة تشتهى لكى ترد اعتبارك وتنتقم منى لو اردت. قال لها: اغفر لك بشرط واحد لابد ان تنفذيه. قالت: اؤمرنى وانا سمعا وطاعة لك. ما هو. قال لها. اختك كوثر اشتهيها. واريد ممارسة الحب معها مهبلى وشرجى. قالت. انها امراة متدينة جدا ومخلصة لزوجها ومحافظة طوال سبعة وعشرين عاما فكيف تتصور انها تقبل.. استدعت اختها واخبرتها بالامر .. رفضت بشدة اولا .. ولكن اختها الحت عليها لتنقذ زواجها وبيتها من الخراب .. فوافقت وكانت تريد الانتهاء سريعا من الامر لكنها "اى اختها" قالت لها. ستبيتين الليلة انه لا ينتهى سريعا انا اعرفه . وغصبها على الشرجى وهى لم تفعله من قبل ابدا لانه ضد الدين. وكان الرجل الثانى فى حياتها والزوبر الثانى الذى دخل كسها. وضبطها اولادها وزوجها بالصدفة.. وشتمت اختها الصغرى لانها سبب فضيحتها ونعتتها بالبقرة الغبية. الفصل الثانى والاربعون ممدوح الشاب زوج سامية اخت منصور ، يقرر هو وزوجته الاشتراك فى نادى للجمنازيوم، لكن صاحب النادى صبحى يشترط لقبول عضويتهما بالمجان ولمنحهما امتيازات كثيرة ان يمص له ممدوح زوبره. يرفض ممدوح بشدة فهو ليس مثليا ولم ولن يفعل ذلك لرجل ابدا .. لكن سامية الحت عليه وصممت وهددت بالانفصال عنه والطلاق المدنى وتغيير الملة اذا لم يفعل. فرضخ وجلست سامية بالخارج خارج الغرفة الزجاجية التى بداخلها ممدوح وصبحى، ورأته وهو يجرد زوجها من ثيابه ويتجرد هو ، ثم يجلس ويركع ممدوح امامه ويجعله يمص له زوبره .. وما يلبث ان يتاوه ويقول انه مصاص زوبر بالفطرة يا سيدتى (مدام) ثم بعد وقت يرفعه على فخذيه وهو يرفض ويستنجد بزوجته لقوة الرجل لكنها بعد اغراء صبحى لها بمزيد من الامتيازات تقول لممدوح تحمل يا عزيزى انها امتيازات جيدة جدا. وتلتقى فى تلك اللحظة بصديقتها جلنار التى تستغرب من ما يجرى وتتفرج بذهول. وممدوح يجلس رغم انفه ليدخل زوبر صبحى فى عجيزته، وتقول لصديقتها: هل تقبلين بالشرجى ؟ قالت: لا بالطبع انه مؤلم جدا. قالت جلنار. هذا مشهد مثير ينبغى ان اصوره فيديو على موبايلى. وبالفعل بدات تسجله .. وبدا ممدوح بعد الالم الشديد يشعر بلذة عجيبة وقذف حليبه دون ان يلمسه اطلاقا عاليا فى الهواء وبشدة مما اذهل جلنار ومعها رواد الجمنازيوم الذين جاؤوا يتفرجون هم ايضا على المشهد المثير .. وقالت جلنار: سيحدث هذا الفيديو ضجة على الانترنت. رهييييب. الفصل الثالث والاربعون تتزوج زنوبة (زينب) ابنة خديجة، وتنجب ولدا يدعى حسين .. حين يبلغ حسين العشرين من عمره، يشعر اضافة لعلاقاته النسائية الكثيرة والناجحة مع زميلاته، يشعر بالفضول والرغبة فى تجربة البايسكشوال مع شاب اخر .. ويعلن عن ذلك على الانترنت ، مع شاب فضولى ايضا وليس مجربا ولا مثليا.. وبالفعل يرسل له شاب فى مثل عمره يدعى عامر وله جيرلفريند جميلة تدعى جميلة وعلاقتهما ناجحة جدا وسعيدة .. ويلتقيان اولا وحدهما ويستمتعان بتبادل ممارسة الحب مع بعضهما عجيزة ومص ازبارهما. ثم يقرر الثانى اشراك جيرلفرينده فى الامر، ويمارس الحب معها الاول وتشاهدهما وهما يمارسان الحب معا .. الفصل الرابع والاربعون يتزوج محمود ابن خديجة من فتاة لعوب ذات ميول جنسية غريبة تدعى اميرة .. ولها اخ مثلى يدعى نادر .. الحت على محمود بعد سنوات من زواجهما انها تشتهى ان ترى اخاها يمارس الحب معه امامها وكان محمود ليس له سابق ممارسة مثلية ابدا من قبل .. واغرت محمود بانه لو وافق ستسمح له بجلب امراة اخرى معها لثلاثية كما اراد ورفضت هى من قبل .. وافق. الفصل الخامس والاربعون سلوى هى جارة فى عمارة ملك كوكب فقدت ابنها رمزى وتخلت عنه للتبنى منذ 18 سنة. حيث كانت على علاقة برجل وتخلى عنها حبلى. وفجاة يعثر عليها ابنها الذى سافر اليها بعدما علم عنوانها من الدليل، وكان ابواه يحبانه ويعاملانه افضل معاملة وادخلاه احسن جامعة وكلية.. ويحب امه ويخفى عنها هويته وتحبه بشدة وكانت تفكر فيه طوال السنين الماضية. يمارسان الحب بعدما علمت حقيقته وصدمت لكنها ظلت تشتهيه وبالنهاية قررا الزواج بحفل زواج وثوب زفاف ابيض وانجبا طـفـلين. رفضت امه بالتبنى الامر اولا وامرته بالابتعاد عنها لكنه حزن جدا فاشفقت عليه ووافقت وباركت زواجه بامه. وتوفى ابوه بالتبنى بازمة قلبية قبل ان يفاتحه بالامر. الفصل السادس والاربعون تحكى نرجس (ملك كوكب الصغرى) كيف مارست الحب مع هشام قارئ عداد الكهرباء وهى حبلى بالشهر السابع وروى بحليبه جنين زوجها خليل، وابنها ابراهيم ذو الخمسة عشر عاما يراقب ما يجرى دون ان تلاحظه .. ويثيره ذلك وخيانتها لابيه واغواء قارئ العداد لها وتمنعها عليه مرارا واخفاءها كسها بيدها حتى هددها بالرحيل فقبلت ورضحت وازاحت يديها. (لنرجس ثلاثة اولاد نسرين وابراهيم وداود). الفصل السابع والاربعون طلقت نرجس وتزوجت اخر يدعى مختار. نرجس تزين ابنها الشاب البكر ابراهيم رغما عنه وبغير رضاه وتلبسه ملابسها ليمارس معه حبيبها وزوج امه مختار.. وابن مختار ايضا وهو شاب مراهق عنيف يدعى شمس. الفصل الثامن والاربعون كريم يتزوج ويمارس الحب مع زوجته بهيرة فى الوحل والطين. الفصل التاسع والاربعون كما قلنا ملك كوكب وزوجها حمدى يحتفظان بشباب دائم بسبب اكسير الشباب الذى تجرعاه. خان حمدى ملك كوكب مع امراة متزوجة تدعى عبير. فجاء زوجها عباس لملك كوكب وقال لها: زوجك يمارس الحب مع زوجتى. فلننتقم منهما ونمارس الحب معا. الفصل الخمسون قبل زواجها بسنوات تسافر زينب ابنة خديجة بعد حصولها على بعثة دراسية بالولايات المتحدة لتدرس وهناك تلتقى بامريكى اشقر وتعجبه ويعجبها ويمارس معها الحب لاول مرة فى حياتها.. ويفتض بكارتها فى ثلاثية مع صديقه الاسرائيلى. الفصل الحادى والخمسون ترقى حمدى حتى اصبح رئيس مجلس ادارة شركته وله النسبة الاكبر من الاسهم فيها وقرر استدعاء الزوجات الثلاث للمديرين عنده سرا وكان يعلم عن كل امراة منهن جريمة اقترفتها او فضيحة هربت منها وابتزهن ليمارسن الحب مع رجال اعمال له معهم مصالح. الفصل الثانى والخمسون هدى بنت زينب ابنة خديجة، تتزوج وتعيش مع زوجها الوسيم ياسين لكنه جاف وخشن معها رغم حبها له .. ويزورها ذات يوم اخوه التوام المتماثل لاشين الذى يعجب بها ويعشقها وتشعر منه بالرقة والحنان على عكس اخيه رغم شبه الوجه والشعر والجسم وحتى الزوبر .. وتستسلم لعلاقة حب وغرام كاملة معه مع احتفاظها لاحقا بعلاقتها بزوجها .. انها تحب الاثنين ولا ترضى باحدهما فقط الفصل الثالث والخمسون نهى بنت ملك كوكب احدى التوائم الثلاثة تكبر وتصبح ثلاثينية او اربعينية وتلتقى بتوامين متماثلين شابين باهر وسامر بالعشرينات يغازلانها فى عيد الحب الفالنتاين وتستسلم لهما رغم انها متزوجة وذات عيال. الفصل الرابع والخمسون لحورية ميكاييلا زوجة منصور اخت توام متماثل نرمين جبريللا وقد اعجبت وسيم ابن حورية، وقد كبر واصبح بسن المراهقة .. ومارس الحب مع امه وخالته التوام المتماثل. الفصل الخامس والخمسون رفيق ابن سامية وممدوح وقد بلغ سن المراهقة، استدعته امه وابوه وهما يمارسان الحب وعراة وحفاة الى غرفتهما وهما يعلمان انه يتلصص عليهما، ويقرران اشراكه فى علاقتهما وان يمارس الحب مع امه فى حضور ومباركة ابيه، ايلاج مزدوج، وايضا علاقة عادية جنسية. وكذلك فعلت ملك كوكب وحمدى مع عبد الرحيم. او نبيل. الفصل السادس والخمسون يعجب عالم مجنون بملك كوكب ويقوم باستنساخها ويمنح النسخة الجديدة هرمون النمو لتصبح بعمر العشرين فور ولادتها لتكون له رفيقة وزوجة. الفصل السابع والخمسون يتضح لملك كوكب من امها افروديت عشتار، ان امها من كوكب اخر من الفضاء الخارجى. حيث سقط نيزك فى قلب الصحراء الغربية وكان والد ملك منقبا وجيولوجيا هناك. عثر فيه على مركبة فضائية فيها رجل وامراة ، توفى الرجل نتيجة الارتطام وانقذت المرأة التى هى ام ملك كوكب. كانت امراة فائقة الجمال ورائعة الحسن، ولديها قدرات غير عادية منها انها تستطيع فهم والتحدث باى لغة من لغات الارض، كانت مثقفة جدا، بحثت اجهزة الدولة عن اى عائلة لها فى البلاد ولم تجد، كذلك ابلغ الانتربول بصورتها لعلهم يستدلون عليها لكن دون جدوى. انها بالفعل من كوكب اخر، وترتدى بزة فضاء من معدن فضى غير موجود وغير معروف على كوكب الارض او نادر الوجود على الارض جدا. كانت تعتبر سوبرهيروين مثل سوبرمان، قوة خارقة، ونظر ثاقب، وسمع خارق، إلهة، وجسد لا ينجرح أبدا ولا يشيخ، جلد قوى جدا لا تجرحه السكاكين ولا الاسلحة. احبت والد ملك كوكب. وتزوجا. اخفيا عن الجميع سرها بالطبع .. وانجبا ملك كوكب وخديجة. وكانت تستغل قدراتها لامتاع واشباع واسعاد زوجها .. كانت تستطيع التشكل واتخاذ صورة اى امراة جميلة تعجبه من الممثلات والمذيعات الخ. وكانت تستطيع ان تصبح خفية او مصغرة او عملاقة لامتاعه. لم ترث منها بناتها قدراتها ولكنهن ورثن جمالها الشديد الرهيب. وكانت تحكى لزوجها وتكتب فى كتاب فى صندوق عندها تخفيه، تاريخ كوكبها واحواله .. ولما باحت الام افروديت عشتار بهذه الاسرار لابنتها ملك كوكب سلمتها الكتاب لتقرأه. واعطتها ختمها العجيب الذى باستخدام العقل فقط يمكنه ارسالها لكوكب امها واعادتها للارض ايضا. الفصل الثامن والخمسون رفيق ابن سامية وممدوح يصبح ذو مغامرات نسائية متعددة مع زميلاته بالدراسة والعمل السنجلاوات مثله، واحداهن احدى جيرلفرينداته كانت سوبرهيروين. الفصل التاسع والخمسون علمت ملك كوكب ان من احدى قدرات امها انه حين تموت يحصل لها تناسخ ارواح وتولد فى مكان اخر فى هذا الزمن على هذا الكوكب فور وفاتها.. وانها تنمو بسرعة لتصبح فى سن الشباب (العشرين) فى غضون اربعة اشهر ، وبعدها يتباطأ نموها ليكون طبيعيا مثل البشر بعد تناغمها وتكيفها مع كوكب الارض. احتارت ملك كوكب فى الامر كيف ستعرف امها، وتستدل عليها، ثم تذكرت هذه الظاهرة الغريبة، والتى نشرت اليوم فى الصحف عن فتاة فى اليابان او الهند ولدت ونمت خلال 4 اشهر لتصل لعمر العشرين وسافرت لجلبها اليها. لم ترغب المتناسخة الروح بالمجئ معها الى مصر وطلبت منها ان تمهلها خمسة اعوام لتطوف العالم وتعشق وتحب رجالا وشبانا من كل البلاد ... تركتها ملك كوكب رغم شوقها لها على راحتها. الفصل الستون يسرق حمدى من ملك كوكب كتاب امها، ويتمكن من خلاله من معرفة والاستدلال على بعض الممثلات المتوفيات الشهيرات اللواتى تناسخت ارواحهن لعظمتهن واهميتهن، واماكن وبلاد تواجدهن، ليذهب ويمارس الحب معهن بل وحتى روح كليوبترا وروح نفرتارى وروح حتشبسوت.. اليزابيث تايلور ومريم فخر الدين وفاتن حمامة وشادية وليلى مراد او نجوى سالم وسهير زكى وسامية جمال ومديحة يسرى ونجوى فؤاد .. حتى انه يكتشف ان زميلته بالعمل فريدة هى نسخة متناسخة من روح زوجة منكاورع. خمرارنتيبى. الفصل الحادى والستون عماد ميكائيل هو الابن السادس لملك كوكب وهو من برج العذراء، ويشكو لامه من رغباته الجنسية المشتعلة وانه يريد اقامة علاقة حب وممارسة الحب مع 12 امراة ، كل امراة من برج مختلف، اى امراة الحمل وامراة الثور وامراة الجوزاء وامراة السرطان وامراة الاسد وامراة العذراء وامراة الميزان وامراة العقرب وامراة القوس وامراة الجدى وامراة الدلو وامراة الحوت. وتسهل له ذلكم الامر مع فتيات زميلاته على يد امها المتناسخة الروح جدته افروديت عشتار بعد مجيئها لمصر بعد الاعوام الخمسة. الفصل الثانى والستون يتزوج هذا العذرائى عماد ميكائيل الذى يغير اسمه الى مظلوم عصفور وتضيق زوجته البريئة بمغامراته النسائية، وتهدده بالطلاق منه، ولكنه يحبها جدا، وفى الوقت نفسه يحب النساء كثيرا، لذلك قرر ان يدعوها لحفل لتسكر وتثمل فيه، ويغازلها خمسة رجال، وتصدهم فى البداية لكن النبيذ الاحمر والابيض والشمبانيا تتمكن منها وتشعل شهوتها وتذوق خمسة ازبار جديدة لاول مرة فى حياتها بعدما كان زوبر العذرائى اول واخر والزوبر الوحيد الذى ذاقته فى حياتها .. ولما تفيق وتجد اثار حليب الرجال على انحاء جسدها كسها ونهدها ووجهها وشعرها ويديها ، تخجل وتشعر بالعار ويضبطها زوجها فتستسلم لمغامراته ليبقى عليها زوجة له لانها تحبه جدا. الفصل الثالث والستون اماندا امبر اوتمن ولها اسم اخر هو اليزابيث كيت. ابنة منصور وحورية تكبر وتصبح شابة، تشتهى الرجال بدرجة عالية جدا، وتنهرها امها رغم ما جرى بينها وبين المعاق ذهنيا عازر، الا انها تسترد طبيعتها الشرقية مع ابنتها، لكن الابنة تصمم ويرضخ ابوها، وتشتمه زوجته حورية وهى تراه يجلب الرجال لابنته ويتفرج، ويسمح لابنته باحضار من تشاء من الشبان لبيتهم وغرفتها وتمارس الحب معهم بصوت عال ولا تكترث وهى ترى اباها يراقبها من الباب الموارب. ولا ينهرها ولا يمنعها. الفصل الرابع والستون فاطمة جارة منصور وحورية متزوجة ولها عيال وهى اربعينية، اكبر منهما بسنين كثيرة. يقرر زوجها ويوافقه ابنها الراى ويشاركه بيعها، يقرر زوجها بعد شجار عنيف معها ولفقره وفصله من عمله ان يبيعها .. يبيعها نعم .. ولجمالها يتهافت عليها اصحابه وجيرانه بعد اصراره على هذا الفعل الجنونى. يصنع مزادا لبيعها .. ويصمم منصور على شرائها باعلى سعر رغم المنافسين ويضع بعنقها طوقا وسلسلة وعليه توكة اى على الطوق عبارة منقوشة "من ممتلكات منصور". ويمارس الحب معها. الفصل الخامس والستون رفيق ابن سامية وممدوح، بعدما علمه والداه الممارسة معهما ومشاركتهما يكون ذائقة غريبة ويطلب من امه ان تتزين بالحناء فى يديها وقدميها وتضع فى فمها ببرونة او بزازة وهو يمارس الحب معها. الفصل السادس والستون رفيق ابن سامية بنت كوثر عادل بهاء توما وممدوح يحب ويمارس الحب مع ثلاث فتيات هن فاطمة ومارى وراشيل. الفصل السابع والستون فردوس زميلة سامية فى العمل وصديقتها المقربة جدا والثقة منذ الطفولة، تحكى لها كيف انها اغوت اولادها الذكور الثلاثة. الفصل الثامن والستون يلتقى كريم بفتاة صورة طبق الاصل من امه ملك كوكب وهى فى العشرين، اسمها شاهندة، ويمارس معها الحب مثل فيلم مرسيدس. ويتزوجها مع زوجته الحالية. الفصل التاسع والستون تنتقل ملك كوكب وزوجها حمدى للعيش فى ارض معشوشبة شاسعة نائية فى برارى الوجه البحرى قرب المنصورة، حيث اقاما بيتا على الطراز الامريكى، وجواره بيت او قصر فخم مثل قصر جريجورى بيك فى فيلم الطالع اومين. وتحكى لها امها افروديت عشتار المتناسخة الروح عن بعض مغامراتها فى الخمس سنوات التى قضتها فى الطواف والجولان فى العالم، حيث ذهبت الى الولايات المتحدة وسكنت ببيت امريكى وكانت لها جارة امريكية شقراء جميلة ولطيفة ترتدى بالطو مشمشى طويل وله حزام وكعب عالى تدعى آنيت وتشبه الجميلة فى فيلم شوارزنجر راو ديل. ولهذه المراة الشقراء ابن مراهق يدعى جيسون، انتقلت من ولاية اخرى واشترت البيت المجاور لبيت ام ملك كوكب. وكان البيت مسكونا وفيه مرآة عملاقة سحرية فى غرفة نوم الام، شاهدت فيها نفسها مع ابنها خلال ممارسة حب ذهلت من الامر واثارها ورفضته ورأت امراة اخرى لا تعرفها ومعها شاب يشبهها يبدو انه ابنها وتمارس الحب معه ايضا .. حتى اقنعتها المرآة واقنعت ابنها بالامر. ولجأت لطبيبة نفسانية والتى بدورها اثيرت بالمرآة ومارست الحب مع ابنها. الفصل السبعون جاءت جارة جديدة واسمها ليلى واسرتها الى عمارة سامية وممدوح، وبعدما توثقت الصلات بين المراتين، حكت ليلى لسامية، كيف انها وزوجها كانا فى بدائة حياتهما قبل مجيئهما هنا وتوليه وظيفة محترمة مرموقة اخيرا ذات راتب عال. كانا فقيرين جدا ولم يستطيعا دفع الايجار لصاحب البيت لستة شهور وطلبا مهلات كثيرة وفى النهاية ساوم صاحب البيت ليلى وزوجها على استعداده لاعفائهما من الايجار نهائيا مقابل ان يحظى بليلة مع ليلى بحضور زوجها. الفصل الحادى والسبعون قصت جارة ارملة تدعى الهام لملك كوكب قبل انتقالها بعيدا عن عمارتها. كيف خدعها بويفريندها خطيبها حيث كان لديها ابن عمره 12 عاما من زوجها الراحل، وكيف اقنعها ان ابنها مثلى منذ الصغر، كى يناله امامه ويحصل عليه بمباركتها وسكوته رغم انه عذراء وليس مثليا ابدا. وشاهدته من كاميرا مراقبة غرفة الطـفـل كيف يمارس الحب معه. الفصل الثانى والسبعون التقت ملك كوكب فى السوق او السنتر والمول برجل وسيم ومفعم بالرجولة يدعى اشرف غازلها فلما لم تستجب له وصدته اختلى بها فى منطقة منعزلة وقيدها فى مخزن مهجور واخبرها بقصته التى اثارتها وجعلتها توافق على ممارسة الحب معه. كان الرجل فى الاصل امراة منذ ولادته وحتى عشرين عاما وكانت لديه ولديها صديقة مقربة جدا وثقة، فجاة شعرت بالام فى بطنها، ولما كشفت عند الطبيب اخبرها انها فى الحقيقة رجل ضامر الاعضاء وليس امراة وانها بحاجة الى عملية وهرمونات. ومرت بهذه المراحل كلها حتى اصبحت رجلا كامل الرجولة والتقت او التقى بصديقته المقربة التى ذهلت مما جرى لصديقتها واحبته كثيرا واشتهته وقررا ممارسة الحب معا. الفصل الثالث والسبعون سافر حمدى زوج ملك كوكب فى رحلة عمل مهمة الى الارجنتين او هولندا ويمارس الحب مع الملكة او رئيسة الجمهورية .. ويمارس الحب مع ملكة افريقية ومع رائدة فضاء وممثلة. مع نائبة كونجرس وسفيرة. الفصل الرابع والسبعون قررت ملك كوكب العودة زمنيا الى حين كان كريم ابنها فى سن المراهقة، واختطفته اثناء نومه الى جزيرة نائية واقنعته انهما كانا فى سفينة وجنحت بهما الى هذه الجزيرة المنعزلة وان امه ماتت وانها نسختها المستنسخة التى خلقها العالم المجنون. ومع الوقت وبدائية الحياة واحتياجهما الشديد لبعضهما قامت بينهما علاقة رومانسية وجنسية. ثم منحته عقار نسيان واخذته بطائرتها الهليوكوبتر الى الولايات المتحدة حيث قررت العمل لمدة عام فى وظيفة نجمة بورن وقررت ترتيب الامر ليلتقى بها كريم صدفة وهى تضع قناعا على وجهها ويمارس الحب معها ثم يفاجئ .. الفصل الخامس والسبعون وسيم ابن منصور وحورية قرر اغواء طـفـلة عمرها 12 عاما. الفصل السادس والسبعون اقامت ملك كوكب واخت حمدى (صفية) وابنة اخت حمدى (ميسون) علاقة مع ثرى سعودى. واقام حمدى علاقة مع زوجة الثرى هذا. الفصل السابع والسبعون وسيم ابن منصور وحورية يغوى فتاة موهجبا او مناكبا بعدما رآها فى دروس الموسك وانتحل دورموزليم ليدخل ويغويها.[/B] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس قصيرة متنوعة
تانى زبر فى حياتى مغامرات ملك كوكب (تاليفى القديم)
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل