واقعية مكتملة منقولة اخر العنقود (1 مشاهد)

ج

جدو سامى 🕊️ 𓁈

عنتيل زائر
أخر العنقود



"احداث القصه





"لعنه الحب والشهوة غريزه لن تتغيير وهي الذي تغيرنا 360° درجه لناحية ما نحب من أشخاص ..

عشت اجمل سنين عمرى مع كل شخص اذكره في هذه القصه بسبب إن كنت متدلع جدا...

عشان انا أخر العنقود وكل الناس مهتمين بيا بس انا قلبت موازين الدلع لمتعه حقيقة..





..اعيش مع عيلتي اللي تتكون من أب ..أم ..أخ..أختين.......إلخ........

ابي .. أيمن..٤٨ سنة ..صاحب سوبر ماركت..

أمي.. أمينه..٤٤ سنة.. موظفه في شركة خاصة....

أخويا..علي..٢٤ سنة..شغال في مطعم ....

اختي..حلا..٢٢ سنة...شغالة في استديو تصوير ....

اختي..رنا..٢٠ سنة..بتدرس في جامعة....

مرات اخويا .. هناء..٢٢ سنة..شغالة في مدرسة خاصه مدرسه كيمياء

انا..مروان ..١٨ سنة ...في جامعة ........





"ولسه في شخصيات كتير بس في القصه معنا هتعرفهم يا شباب واحنا عايشين في عماره

اتحاد ملاك ساكنين في شقتين قدام بعض واحده لينا والتانيه لاخويا ومراته هناء

وانا نايم على السرير بالبوكسر عشان الجو حر في اوضتي ومشغل التكييف ونايم ...



امي: يا مروان صباح الخير يا حبيبي يلا قوم كفايه نوم عندك جامعة

انا: امممممم تعبان يا ماما مش قادر اقوم خلي الجامعة بكره وسيبني انام شويه

امي : لا قوم بقي عشان توصل اختك معاك وهي في الحمام وهتخرج تلبس يلا بطل كسل

انا : اوووف بقي حاضر قمت اهو ....

وامي خرجت من الاوضه وانا قمت عشان ادخل الحمام كنت مزنوق اوي ولقيت رنا لسه جوه



انا : يلا يا رنا بسرعه عايز ادخل الحمام....

رنا : وانا مالي لما اخلص هبقي أخرج يا مروان

انا: بطلي رخامه بقي بقولك مش قادر انحزي وحياه امك

رنا : فتحت الباب وبتضحك عليا ادخل يا منيل احسن تبهدل الارض

ابويا : انجزوا حالكم عشان متتاخروش يا ولاد

وانا دخلت الحمام وبعد ربع ساعة كده خرجت ودخلت اوضتي البس بسرعه عشان متاخر اوي

وخرجت وكالعادة رنا بتأخر عليا عشان ام المكياج بتاعها وبعد كده سلمنا علي امي وابويا ونزلنا

ركبنا اتوبيس هيئة عشان مفيش ميكروباص فاضي وروحنا الجامعة انا ورنا وكل واحد راح علي المدرج بتاعه

حضر المحاضرات وبعد ما خلصنا بنطلع نقعد مع صحابنا جنب الكافتيريا بتاعت الجامعة كل يوم

علي الحال ده وبعد كده نروح ونركب مترو واخد رنا تحت دراعي عشان انتم عارفين طبعا

كميه الحك اللي بتحصل وخصوصا مع البنات الحلوين اوي اللي زي رنا اختي اللي عامله زى الملبن

وبعد ما روحنا دخلت خدت دوش ونمت شويه وصحيت الساعه "5" عصرا عشان نتغدا وبعد الغداء

ادخل اوضتي اقف في البلكونه وبشرب سيجاره مع كوبايه شاي ولقيت اختي حلا البطل راجعه من الشغل

وكل رجل في الشارع عينه بتحرق جسمها مع شويه معاكسات بس سافله شويه وانا بشوف ابتسامه

خفيفه علي وش حلا تدل انها مبسوطه عشان الشباب هايجنه علي جسمها وحقهم الصراحه ....

حلت دي بقي فعلا تتعب اي حد خصوصا انها شبه "Gorgeina" من رجليها اللي بتلمع ونضيفه اوي

وسمنتها المشدودة وملفوفه وفخادها اللي مقلوظه وبتنور وبطنها اللي منحوطه وصدرها التنافر لقدام

وعليه كورتين من الشمام الكبار والحلمات الوردي الواقفه دايما وفلقه بزها اللي تهيج اي حد عليها

وشعرها طويل وناعم جدا ولونه اصفر شويه بس طبيعي وشفايفها الصغننه اللي تحس كلها عسل نحل دايما

وعينها اللي تشوفها مليانه هيجان وسكس ونياكه ومتحرره شويه في لبسها ومش حارمه اي حد

إن يشوف الجسم الجامد ده وطبعا طلعت حلا البيت سلمت علينا ودخلت اوضتها كالعاده واخويا

في بيته مع مراته وابويا مع امي في اوضتهم طبعا وانا عمال احرق سجاير في البلكونه ....

وعمري ما كنت مركز مع رنا اللي نسخه من امي وجسمها قشطة لغايه ما حصل حاجه كده ...

كان يوم جمعة وكلنا في فرح إلا رنا قالت إنها تعبانه شويه ونامت وانا زهقت وسيبتهم ومشيت من الفرح

ورجعت البيت لسه هدخل اوضتي وسمعت اختي بتكلم حد في التليفون بس مش عارفه

رنا : ماشي يا حبيبي هقوم اهو دلوقتي ....

المتصل : ........

رنا : لا متخافش هعجبك اوي يا حبيبي ده انا رنا ......

وفضلت واقف وراءه الباب شويه بس الفضول مخليني عايز ادخل اشوفها بتعمل اي وفجاه

فتحت الباب عليها وكانت الصدمه لقيت رنا واقفه قدام المرايا بنتصور ولابسه اندر اسود وسنتيان احمر

وهي شافتني اترعبت وانا جريت عليها فضلت اضرب فيها لغايه ما اغمى عليها ومسكت تليفونها

لقيتها بعت نودز لواحد مش عارفه وكل تليفونها نودز ليها وسكس فون وشيلتها نيمتها علي السرير

وفوقتها وبعد ربع ساعة صحيت وهي بتعيط ولسه بتقولي هقولك كل حاجه وسمعت صوت

ابويا وامي داخلين وهي بصتلي وبتعيط بحرقان وانا خليتها تقوم تلبس وتعمل نايمه وحسابي معها

بعدين وخرجت من اوضتها ودخلت اوضتي غيرت هدومي ومش عارف اعمل ايه وابويا لو عرف ممكن

يموتها ودخلت اخد دوش عشان أهدى ومجرد ما افتكرت منظر رنا لقيت زوبري وقف علي الاخر

وانا مبسوط احساس مختلط كده وضربت عشره وطلعت عشان اتعشا معهم وكانت السفرة صامته

وقومنا بعد الاكل كل واحد دخل اوضته ولقيت رنا داخله عليا ولسه هنتكلم خليتها ترجع اوضتها وتنام

وطمنتها أن محدش يعرف حاجه بس انا هفشخها بس بعدين وقعدت اشرب قهوه مع سيجارتي في البلكونه

وافكر اعمل ايه مع رنا اضربها ولا اخد لحم جسمها في حضني انا أولي بالغريب مش عارف اعمل ايه

وطبعا تعبت من التفكير ونمت وصحيت تاني علي صوت حلا البطل اللي كانت لابسه

عبايه سوري ضيقه فشخ موضحه مفاتن جسمها ولابسه صندل كعب عالي لونه بني

وقعدت جنبي علي السرير تصحيني وواخداني في حضنها تحسس على شعري بحنيه اوي

وانا زوبرى وقف تحت البطانيه اللي مداريه الفضيحه طبعا وخليتها تخرج من الاوضه وانا قمت

دخلت الحمام خدت دوش وفطرت ولبست هدومي وحلا نزلت وبعدها ابويا وامي وبعد ربع ساعة كده

لقيت رنا خارجه من الاوضه ووشها منور ولابسه بنطلون جينز مبين تفاصيل جسمها وقميص أبيض ضيق فشخ

ومفتوح من فوق مبين فلقه بزها اللي هيجتني وصندل كعب عالي لونه احمر وبرفان يجنن صراحه

وعينها في الأرض مني وانا قمت روحت عليها وقفت قدام منها ومسكتها من دقنها ورفعت وشها

ويضحك وبقولها محدش كاسر عينك عشان توطي راسك يا بت انتي وقعدنا نتكلم شويه علي اللي حصل

وعدتني مش هتعمل كده تاني وانا صالحتها وعزمتها نروح سينما سوا ومحدش يعرف حاجه ونرجع

وقت الجامعه عادي وهي كانت مبسوطه ونزلنا ركبنا تاكسي نزلنا قدام السينما ودخلنا قطعنا تذاكر

ودخلنا وكان شغال فيلم "احاسيس" والسينما فيها عدد قليل جدا وكل واحد بيفرك في البنت

اللي معاه طبعا وقعدنا وراءه في ركن محدش يقدر يشوفنا فيه خالص والنور اطفيء والفيلم بدأ

واندمجنا طبعا وفي كميه مشاهد ساخنه جدا وبوس وقله ادب خالص ورنا طبعا نايمه في حضني

وبعد شويه كان الفيلم سخن خالص وانا لفيت ايدي علي كتفها وكنت مرعوب من رد فعلها

وفي نفس الوقت شهوتي هي اللي بتفكر ولقيت ايدي نزلت علي صدرها وبزازها الملبن وصوابع ايدي

بتحسس براحه علي لحم صدرها وبزازها الملبن ولقيت رنا لفيت دماغها ونامت علي دراعي وانا اترعشت

طبعا وأيدي بقيت مزنوقه تحت دماغ رنا وصباعي بين فلقه بزها اللي هيجتني اوي عليها ...

***رنا :_ ميرسي كتير ليك يا روحي وحقك عليا لو زعلتك في حاجه يا مروان ***

انا : ولا يهمك يا روحي المهم تكوني مبسوطه وبخير ""

وبقرب ابوسها علي خدها والدنيا ضلمه وهي في نفس الوقت بتلف عشان تكلمني

لقيت شفايفي علي شفايف رنا طبعنا بوسه شفايف لا تنسي وانا رجعت بسرعه وعملت نفسي مركز مع الفيلم

وأيدي لسه علي صدرها وبزازها وصباعي مبلول من عرقها وانا طلعت مناديل من جيبي عشان امسح عرقها

ومسكت وشها براحه بمسح عرقها وهي مبتسمه وبصيت علي صدرها وبزازها وهو عرقان شكله يهيج فشخ

ونزلت عليه بالراحه بمسح العرق ....وهي مسكت ايدي طبعت بوسه شفايف علي ايدي حنينه اوي

وقالتلي خليك جنبي علي طول يا حبيبي وكمان عايزه طلب بس من غير عصبيه :_

انا :_ ها قولي متخافيش ومش هتعصب عليكي خالص عايزه ايه

رنا :_ صراحه يعني نفسي اشرب سيجاره معاك ....

انا :_ ايه هو انتي بتشربي سجاير كمان يا هانم ....

رنا :_ صدقني لا بس حابه اشاركك واشرب سيجاره معاك

انا :_ ماشي بس محدش يعرف حاجه عشان ميحصلش مشاكل

وخدتها وقمنا طلعنا من السينما ركبنا تاكسي وروحنا علي البيت مكنش لسه حد جه ورنا دخلت تعمل

شاي في المطبخ وانا دخلت خدت دوش وخرجت لابس بوكسر وقاعد علي كرسي في اوضتي

وهي جات بالشاي وانا شديتها قعدتها علي رجليا وبحط ايدي علي ضهرها :_

انا :_ ايه ده القميص مبلول كده ليه يا بنتي

رنا :_ عرقانه اوي عشان حرانه خلاص هقوم اخد دوش سريع

انا :_ لا مفيش وقت خليكي قبل ما حد يجي من بره ويشوفنا واحنا بنشرب سجاير

وتلقائية فكيت زراير القميص وقلعتها القميص ولقيتها لابسه حمالات بيضه وتحت منها سنتيان بنفسجي

وصدرها وبزازها واقف زي المدافع وولعت سيجاره وحطيتها بين شفايفها وبحسس علي ضهرها براحه

وعينها مبسوطه اوي وبنشرب سجاير سوا مع بعض وعيني هتفرتك صدرها وبزازها:_

رنا :_ ايه عجبك ولا ايه شكلك معجب بيه اوي

انا :_ بلعت ريقي" هو ايه اللي عاجبني ده يا بت انتي

رنا :_ "بتعض شفايفها" قصدي الشاي يا اخويا انت فهمت ايه

وانا ضحكت وعملت عبيط وشربت الشاي وهي قامت تاخد دوش ولقيت ابويا دخل البيت وسلم عليا

ورنا خرجت من الحمام لقيت ابويا سلمت عليه واتبضنت اللي هو ايه اللي جابك دلوقتي ...

وانا نمت عشان كنت تعبان اوي وحران وصحيت بالليل خدت دوش وكلت لقمه وقولت لامي تعملي شاي

قالت لرنا هي اللي تعمل شاي عشان رايحه عند اخويا تقعد شويه هي وابويا وحلا لسه مجتيش من بره

وبعد ربع ساعه لقيت رنا داخله عليا بكوبايه شاي وابتسامه علي وشها ولابسه هوت شورت قصير لونه رمادي

وتيشرت واصل لبطنها لونه رمادي×احمر وبزها مدلدل تحت منه ومش لابسه سنتيان وحطيت الشاي

وقعدت علي رجلي ...."احاااا" مش لابسه اندر كمان وحاسس بلحمها اللي مغروز بين راس زوبري

وفتحت علبه سجاير ولعت سيجاره ليها وواحده ليا وعمالين نتكلم في اي حاجه وبعد نص ساعه

تليفوني رن وكانت صاحبتي ولسه همد ايدي عشان ارد حسيت اختي متضايقه وبتغير عليا منها

وخدت التليفون وجريت وانا بجري وراءها لغايه اوضتها واتكعبلت وقعت علي الارض وانا وقعت فوق منها

ويحاول اخد التليفون من أيدها بس حسيت بحاجه زوبري وقف وراشق في طيزها وأيدي علي أيدها

انا :_ بمحن هاتي التليفون بقي عشان ارد علي البت

رنا :_ "بدلع " لا مش ترد وفكك بقي احنا قاعدين مع بعض شويه

وبتحرك طيزها تظبطها علي راس زوبري اللي بقي زي الخيمه وانا قمت واتكسفت ودخلت الحمام

ورفعت زوبرى لفوق بايدي عشان مفضوح وخرجت لاقيتها نايمه علي السرير بتاعي علي بطنها

وانا طلعت جنبها نمت وهي نامت في حضني وعيني في عينها ونفسي انط عليها بس خايف ومرعوب

وصدرها وبزازها بيتفعص في صدري وايدي الشمال علي فرده طيزها بحسس عليها براحه جدا اجس نبضها

وأيدي اليمين علي شعرها املس عليه براحه وهي بصتلي بحنيه اوي وقالتلي "بحبك" وانا سمعت الكلمه دي

وزوبري وقف زي الرشاش وخبط في بطنها وهي حسيت بيه وفجاه بقي شفايفي قدام شفايف رنا

وتلقائية لقيتها مسكت شفايفي براحه اوي بشفايفها ومصيتهم بطريقه رهيبه جدا وباستني ونامت علي دراعي

اللي اتزحلق وسقط بين فلقتين طيزها وسمعت منها احلي اااااااااه بدلع بصوت واطي جدا.....

وفوقت علي تليفون من اخويا علي بيقولي هات اختك وتعالوا اقعدوا معنا وانا قمت وخدت رنا

ودخلنا عند اخويا نقعد شويه ولقيت هناء مرات اخويا جايب عصير ليا انا ورنا وبتوطي تحطوا

لمحت احلي فردتين بزاز كبار ورنا خدت بالها وضربتني في دراعي من غير ما حد يحس وانا ضحكت

ولقيتها بتقولي "اتلم" وحسيتها بتغير عليا ولقيت اخويا بينده عليا عشان نلعب بلايستيشن

ورنا سمعت كده قامت جريت قبل مني ولعبت هي مع علي وقاعدين علي كراسي بامب اللي هي

اي حد يقعد عليها بيسقط لتحت وبعد شويه ندهت عليا عشان مش عارفه تلعب وعلي كسبان

وانا دخلت الاوضه عليهم ولسه بحط ايدي علي وسطها من فوق عشان اقومها لقيت ايدك مسكت صدرها

وبزازها اللي حسيت اني فعصته بس اخويا مخدش باله وهي بصتلي وعضيت علي شفايفها وانا قومتها

وقعدت وهي قعدت علي رجليا ومسكنا الدراع سوا بنلعب لغايه ما بقينا كسبانين علي وهي فرحت

و اديتني بوسه جنب شفايفي وعمال تحك طيزها في زوبري وهو زهق وقام يقعد بره معهم

وبعد شويه رجعنا البيت ولقيت ابويا بيقولي الساعه "8" واختك حلا لسه مجتيش وتليفونها مقفول

روح الشغل شوفها والاستديو اللي شغاله فيه جنب البيت يعني وانا نزلت روحت الاستديو ولقيت

صاحبتها اللي شغاله معها سلمت عليا وقالتلي حلا جوه وانا دخلت بس دخلت الحمام عشان كنت مزنوق

وببص في مرايه الحمام لقيت واحد شاب شغال معهم اسمه هاني قفل باب الاستديو بالمفتاح هو عباره عن باب ازاز

وطلع الدور اللي فوق وانا دخلت اشوفها في الدور اللي تحت مكنتش موجوده ولقيت طلعت الدور التاني

لقيت سانده علي حيطه والشاب هاني ده واقف قدامها ومقفل عليها بايده اللي سانده علي الحيطه

وبيقولها عايز بوسه وهي بتتدلع عليه وتقوله لا بمحن وبعد شويه وافقت وقالتله بوسه بس

وانا واقف وراء مكتب كبير في الطرقه وحلا لابسه عبايه ضيقه نيك وباين اوي أنها لابسه تحتها

اندر وسنتيان بس وهو يدوب حط شفايفه علي شفايفها اللي كلها رحيق من العسل النحل وقفشها

بوس ومص وزانقها في الحيطه وبيزووووم جامد وحلا خافت منه وبقيت تزوقه جامد بس هو اقوي منها

وبقي شبه ****** يمين شمال مفيش مش عايز يسبها لغايه ما وقعت حلا علي الارض علي بطنها

وهو فوق منها ومكتف أيدها بايد واحده وبيفك بايده التانيه بنطلونه ويخرج زوبره اللي شبه الخرطوم

ورفع العبايه بصعوبه جدا وحلا بقيت تعيط وقطع الاندر من علي طيزها اللي لما شافها اتجنن صراحه

مهلبيه اوي وبل ايده من بوقه وحط ايده علي راس زوبره يبلوا شويه وغرس زوبره جوه خرم طيزها

اللي كانت بتتقطع وحاطط ايده علي بوقها عشان صوتها كان عالي اوي وفضل ينيك بزبره في طيز حلا بتاع تلات ارباع ساعة

وهي بتوحوح وتافاف وتغنج وتتاوه وتقوله نكني كمان في طيزي اللي فتحتها يا هاني يا متناك اح اح اح اف اف اف اه اه اه اه زوبرك مالي طيزي يا شرموط يا وسخ وخرج زوبره من خرم طيزها وفي ثواني راح قالع عريان ملط وحافي وقلعها لحد ما بقت عريانة ملط ولابسة شبشبها ابو كعب عالي وبس وكان منظر قدمينه جنب شبشبها العالي الكعب وهما الاتنين واقفين ولازقين في بعض وهو واقف وراها ولازقها في الحيطة وزوبره داخل طالع ويختفي ويبان فى خرم طيزها منظر يهيج اوي وبيضان هاني بتخبط في كس اختي حلا وهو شغال نيك في خرم طيزها



وجابت عسلها كذا مرة ونطرته من كسها وبعد كده خرجه من طيزها وجابهم علي لحم طيزها وكان لبنه على طيزها كتير وقام من عليها ولابس وقالها كان ممكن تتناكي

بمزاجك بس انتي عملتي شريفه عليا وانا استخبيت وراء المكتب وهو نزل فتح الباب ومشي

وهي ابتدات تقوم تعدل نفسها ايه ده لبست الاندر بتاعها اللي بقي ملزق من لبن الرجل هاني وانا نزلت بسرعه

خرجت الشارع وفضلت واقف مراقبها لغايه ما خرجت وانا روحت عليها عملت أنى لسه جايه عشان اشوفها

وهي كان شكلها قلقانه وقالتلي كان عندها شغل كتير وخدتها وروحنا البيت وانا دخلت اوضتي

ولعت سيجاره ومش عارف اعمل ايه بس بقيت تعبان ونفسي انيك وهيجاني خلاني اشوف كل ده

واسكت لأجل متعتي وبعد شويه نمت وصحيت تاني يوم علي صوت امي المزعج بتصحيني

عشان اروح معها مشوار هي وابويا عشان مش رايح الجامعه وقمت لبست طبعا ونزلنا الصبح ومصر

كلها في الشوارع طبعا وركبنا اتوبيس هيئة والناس فوق بعض بس نعمل ايه متأخرين فشخ

وانا واقف وراءه عند الباب وامي واقفه في نص الاتوبيس وابويا واقف في وشها عشان ياخد باله منها

وبعد شويه لقيت ملامح وش امي بتتغير وكل شويه تغمض عينها وتعض شفايفها كنت فاكرها تعبانه

بس لما ركزت لقيت رجل كبير واقف وراءها بتاع ٤٢ سنة كده كان مدخل ايده جوه على طيز امي وعمال يفعص فيها

وابويا مش واخد باله والراجل مسك ايد امي حطها علي زوبره اللي واقف ومحدش واخد باله طبعا

والفاجره امي بتعمل كده وتدعك زبر الراجل بايدها جامد وهي في حضن جوزها عادى والراجل شغال زي الفل عمال يفعص في طيز امي وجسمها

لغايه لما وصلنا والاتوبيس بيفرمل لقيت الرجل طبق في ايد امي ورقه مكتوب فيها رقمه تقريبا

وهي في ثواني حطيتها في صدرها ونزلنا روحنا المشوار بتاعنا وخلصنا بعد ساعتين والجو شد

وبقي حر فشخ ورجعنا علي المنطقه وابويا قالنا أنه رايح المحل وامي قالت هتاخدني نروح السوق

نجيب سمك للغداء ودخلنا السوق وكل شويه واحد يحك في امي أو اي واحده في السوق ....

ودخلنا محل السمك وامي بتحط السمك علي الميزان والراجل لف وراء امي وقف وراءها يحك فيها

وكأنه بيوزن السمك ومسك أيدها اللي علي الميزان وقالها هيعجبك اوي علي فكره....

وامي رديت بشرمطه هو ايه ده اللي يعجبني ...قالها السمك طبعا وهترجعي تاخدي تاني وخدنا السمك

ومشينا ولقيت امي واحنا قدام البيت لقيتها بتقولي روح المحل عند ابوك هات منه ٢ كيلو رز ابيض

عشان الغدا وانا دخلت الماركت لقيت البنت اللي علي الكاشير بتقولي ابوك في المخزن بيرص البضاعه

وانا رايح علي المخزن لقيت الباب موارب وابويا واقف ومعاه بنت متجوزة اسمها هبة من اللي شغالين واقفه علي السلم

بترص كراتين الشيبسي وابويا مره واحده مشا ايده علي سمانه رجليها البلدى وهي اتخضيت ووقعت

من علي السلم وهو لقفها بين ايده وبقي ايده علي طيزها ساندها وشفايفه قدام شفايفها وقالها

ابويا :_ ينفع خضتيني عليك كنتى هتتعورى يا هبة

البنت :_ معلش اصل اتكعبلت واتخضيت

ابويا :_ ولا يهمك يا روحي خلاص انا هطلع اريح جسمي شويه وانزل بالليل نكمل شغل سوا ماشي

وخرج ٢٠٠ جنيه من جيبه وقالها دي ليكي مني ليكي وانا جريت اجيب الرز وابويا خرج سلم عليا

وطلعنا سوا البيت دخلت الحمام خدت دوش تلج من الفرهده وخرجت لابس بوكسر فقط وغفلت ماما وبصيت في الورقة اللي كانت مخبياها في دولاب هدومها لاقيت رقم تليفون الرجل الاربعيني اللي دعكها في الاوتوبيس وفوقه اسمه وكان اسمه كامل

ونمت ساعتين عقبال ما الغدا يجهز وبعد شويه لقيت رنا بتصحيني عشان نتغدا وقمت غسلت وشي

وخرجت قعدت علي السفره عشان ناكل انا ورنا وحلا وعلي و هناء وابويا وامي .....

واحنا بناكل وبنتكلم ونطمن علي بعض ولقيت ابويا بيقول لامي بصوت واطي هاتي الشاي

علي الاوضه وضحك وعرفت أنهم هيعملوا سكس جامد اوي وانا قمت دخلت الحمام غسلت ايدي

ورجعت اوضتي وعلي ومراته خدوا حلا وراحوا علي شقتهم يقعدوا شويه وانا لقيت رنا جايبالي شاي

وجسمي مولع نار من أكله السمك دي وقعدت شربت سيجاره والشاي ولقيت رنا بتروش عليا مياه ساقعه

وانا قمت جريت وراءها لغايه اوضتها غرقتها مياه وروحت المطبخ اجيب تلج من الفريزر وهي كانت

بتقلع العبايه اللي اتبلت ومديني ضهرها ولقيتها لابسه اندر وردي وسنتيان احمر واتسحبت علي طراطيف رجلي

وهي بتلف اتخضيت مني وبتضحك وبتمسك ايدي اللي فيها التلج بس انا اقوي منها وقعتها علي السرير

ونايم فوقيها وبعافر معها وبحط التلج في صدرها وبزازها الملبن وفوقت وانا ايدي جوه صدرها بحط التلج

وعيني في عينها وهي مبتسمه ومسكت شفايفها مره واحده بوس ومص وعض وانا خرجت

فرده بزها بايده افعص فيها وزوبري وقف ولقيتها بتقولي قوم اقفل الباب عشان محدش ياخد باله

وقمت عملت كده ورجعت لقيتها قاعده علي حرف السرير وقلعت السنتيان وانا واقف قدامها بالبوكسر

ومعمول خيمه بسبب زبري اللى واقف على الاخر وهي بقيت تقلعني البوكسر براحه اوي بطريقه رهيبه جدا واول لما شافت زوبري

قالت اووووف ايه كل ده وحطيته بين شفايفها عماله تمص فيه وانا قافش بزها افعص فيهم بايدي

وبعد ٥ دقايق ماسكه زوبرى ولسه بتخرجه من بوقها عشان تاخد نفسها لقيت نفسي تلقائيا بقول

اااااه وغرقت وشها وشعرها لبن كتير من دون مقدمات وهي ضحكت وبقيت تنضفه بلسانها

وانا قمت لبست وروحت اوضتي مددت علي السرير ورجليا علي الارض وبفكر في اللي حصل

ومبسوط فشخ صراحه ومحستيش بنفسي ونمت

وبالليل بابا نزل على السوبرماركت بتاعه عشان معاده مع البت هبة اللي كانت عروسة جديدة

وجيت انزل وراه سمعت امي بتضحك في التليفون في اوضتها ولاقيتها بتتكلم مع كامل اياه بتاع اوتوبيس الهيئة

ولاقيتها بتقوله: طيب يا كمولتي انا نازلة وجايلاك حالا ولاقيتها بتلبس على سنجة عشرة وبتحط برفان سكسي اوي

وفتحت باب الشقة ونزلت وانا بقيت محتار اروح اتسحب جوه مخزن السوبرماركت عشان اتفرج على بابا وهو بينيك كسم البت هبة ولا

الاحسن اروح ورا ماما واشوفها بتتناك من كامل وقررت اروح ورا ماما وبعدين ابقى اضبط مع البت هبة القشطة دي

وركبت تاكسي ورا التاكسي اللي ركبته ماما لحد ما لاقيتها نزلت عند حتة مليانة عشش دور واحد كده

واديت سواق التاكسي حسابه ومشيت ورا ماما اللي لاقيتها دخلت عشة من العشش ووقفت جنب العشة اللي فضل بابها مفتوحة ونورها منور

وسمعت كامل بيقولها وحشتينى يا بت ضحكت ماما وقالتله انت كمان يا كمولتي وهو عمال يحضن فيها ويفعص في جسمها وهي زي العصفورة بين ايديه

وعمال يبوس في وشها في خدودها واورتها وشفايفها وماما كمان عمالة تغرق وشه بوس وتبوس رقبته وشعرها سايح على وشه

وابتدا يقلعها هدومها وهي بتقوله اففففف بالراحة يا راجل هو انا هطير اصبر شوية

قالها مش قادر يا امينة هموت عليكي يا بت من ساعة ماكنتي في حضني في الاوتوبيس قدام جوزك

ونزل يقلعها جزمتها الكعب العالي ويبوس قدمينها ويمص صوابع رجليها وعمال يحاول يقلعها هدومها

وهي تقوله ااااااه طب بالراحة طيب احسن الهدوم تتقطع ومعرفش ارجع البيت

قالها مش مهم يا بت باتي الليلة معايا ونصحى عريانين وحافيين الصبح في حضن بعض

ضحكت ماما وقالتله مقدرش يا راجل جوزي وولادي وقامت من جنبه وهو كان قاعد على مرتبة على الارض

وابتدت تقلع هدومها حتة حتة وهي بتبصله بطريقة سكسية اوي تهيج الحجر لحد ما بقت عريانة ملط وحافية

راح كامل هاجم على ماما العريانة الحافية ونازل فيها بوس وتحسيس وهو هيتجنن من جمالها وجسمها الملبن

ونزلت جنبه معاه وهو عمال يحضنها ولسه لابس هدومه بالكامل وهي عريانة ملط بين ايديه وفضلوا على كده شوية

لحد ما هي ابتدت تقلعه هدومه حتة حتة لحد ما بقى عريان ملط وحافي زيها وابتدت تلف صوابعها حوالين زوبر كامل وتدعك فيه جامد

من تحت لفوق وشوية ونزلت ماما ببوقها على زوبره وخدته كله في بوقها وابتدت تمص له باحترافية عالية ولا اجدعها بورنستار

وشوية وراحت ماما نايمة على ضهرها وفاتحة رجليها ونزل كامل بين فخادها وابتدا يلحس كسها النضيف ابو شفايف كبيرة وزنبور مولع

ودخل لسانه جوه كسها وصوابعه بتلعب في زنبورها وشفايف كسها وماما تقول اح اح اح اه اه اه اف اف اف الحس كمان يا كمولتي الحس كسي كمان يا حبيبي ااااااااه هموت مش قادرة حلو اوووووي كمان يا روحي لسانك هيجنني اااااااااه هجييييييييب خد عسلي في بقك احححححححححح وجابت ماما عسلها في بق كامل اللي شربه وبلعه كله وجسمها عمال يتنفض ويرتعش جامد تحته وطلع كامل وراح رازع زوبره في كس ماما اللي راحت مصوتة

وهو نازل دك في مهبلها العسل وهي تقول اااااااااااه نكني كمان كمان جعانة لزوبرك في كسي يا كمولتي نيك كمان

ولاقيت ايد بتحسس على طيزي من ورا وبتحضني اتخضيت وسمعت صوت حريمي بيقولي عاجبك المنظر يا واد

بصيت ورايا لاقيت ست في التلاتينات كحل ايه وعيون ايه ووش ايه وجسم ايه ووشها كله مياصة وهيجان وابتدت تقلعني هدومي حتة حتة

وانا لسه بتفرج على ماما بتتناك بكل الاوضاع من كامل لحد ما بقت عريان ملط وحافي وهي لابسة هدومها بالكامل

وعمالة تدعك في زوبري بايدها وشوية وراحت قالعة العباية وكانت لابساها على اللحم من غير اي هدوم تحتها

ولا سوتيان ولا كولوت وفعصت بزازها الكبار في ضهرى وحكت كسها في طيزي وهي ضاماني وحاضناني جامد اوي وبتوشوشني

وبتبوس رقبتي من ورا وعينيها مع عينايا على مشهد امي وكسها بيتدك من زوبر كامل وبعدين نزلت تمصلي زوبري في بوقها وقاعدة على ركبها قدامي

وزوبري داخل طالع يختفي ويبان في بوقها لحد ما بقتش قادر ورحت مقومها ومنيمها على التراب وفاتح رجليها ودخلت بين رجليها ورزعت زوبري في كسها وانا بقطع شفايفها ووشها ورقبتها بوس وعينينا تتنقل ما بينا وبين مشهد نيك ماما وكامل قالتلي الست دي ممحونة وشرموطة اووووي قلتلها مش اكتر منك يا بت الا اسمك ايه ضحكت وقالتلي سعدية حضنتها جامد بحب ورومانسية وانا بوحوح زيها قالتلي اححححح انت رومانسي زينا احنا البنات يا واد الا اسمك ايه ضحكت وقلتلها مروان ومع كل بوسة وحضن ورزعة من زوبري في كس سعدية كنت اوحوح وهي توحوح ونتنهد سوا قلتلها انا زيكم بستمتع بكل لحظة نيك ومحبش العنف قالتلي عندي حق انك عجبتني وماما كانت قاعدة على زوبر كامل ووشها له وضهرها لينا انا وسعدية وفضلنا ساعة انا وكامل ننيك في ماما وفي سعدية لحد ما شهقنا احنا الاربعة وجاب كامل لبنه في كس امي وجبت لبني في كس سعدية ونزلت ماما وسعدية عسل اكساسهم وجاتلهم الرعشة وبعدها خدتني سعدية من ايدي على عشتها عشان نكمل نيك وماما كانت بتلبس هدومها وماشية من عند كامل

وكانت ليلتي مع سعدية دي كلها عسل في عسل

رجعت البيت على وش الصبح وكان الكل نايم ورحت على موبايل بابا افتش فيه ولاقيت فيديو نيكته للبت هبة ليلة امبارح

ونقلت الفيديو على الموبايل بتاعي وخدت نمرة هبة وكلمتها وهددتها بالفيديو لو ماجاتش بالليل في مخزن السوبرماركت

وبالليل كانت البت هبة لهطة القشطة مستنياني وبتترجاني وتقولي والنبي يا سي مروان بلاش فضايح انا ست متجوزة وكمان عشان باباك ميتفضحش

ضحكت وقلتلها ومين قالك اني عايز افضحك او افضح بابا انا عايز ادوق العسل انا كمان

قالتلي يا لهوي بس انا متحرمة عليك ما دام باباك ناكني قلتلها بس يا بت انا بحبك من زمان ونفسي فيكي اشمعنى بابا يتمتع هو وجوزك وانا لا

ضحكت بمياصة وقالتلي يعني بتحبني من زمان يا سي مروان قلتلها ايوه يا بت ورحت حاضنها جامد وببوس في وشها وشفايفها ورقبتها

قالت اححححح بلاش كده حضنك رومانسي اوي يا سي مروان حسيت فيه بحبك ليا فعلا طب تعال وخدتني من ايدي زي الولد الصغير في ايد مامته

وطبعا عديت الايام ومحصلش حاجه غير كل

فتره رنا تعمل معايا بلو جوب وتمصلي زبري في بقها كل فتره واتسحلنا في فتره الامتحانات وكانت اعصابنا تعبانه شويه

وخلصنا امتحانات وبقيت كل يوم انزل أسهر مع صحابي وارجع تاني يوم الصبح وابويا يزعق معايا

وبعد شهر من الاجازه ابويا قالنا هنطلع مصيف في اسكندريه مع الجيران كلنا نقعد شويه

نغير جو وفرحنا فشخ كلنا وابتدينا نشترى شويه حاجات ونجهز حالنا وبعد يومين كانت الرحله

وركبنا اتوبيس الرحله اللي هو ٢٦ نفر وركبنا كلنا والاتوبيس مشي وقاعدين نغني كلنا مع بعض

ورنا قاعده جنبي وعمال تحب فيا بس محدش واخد باله وبعد ساعتين ونص وصلنا اسكندريه

وكنا واخدين كذا شقه في عماره لينا والجيران وغيرنا ونزلنا البحر "شاطئ الغلابه" مصر كلها علي البحر

طبعا ونزلنا البحر نلعب ونعوم وحلا لابسه فستان قصير ومبين كتفها وخفيف شويه وزي القمر

ورنا لابسه هوت شورت قصير وتيشرت ابيض نص كوم علي اللحم والناس الكبار علي الشاطئ

وهناء لابسه فيزون اسود ضيق وتيشرت احمر واسع ونزلت مع علي البحر وكميه ناس كتير اوي

في البحر وامي بتلعب معنا ولابسه عبايه قطيفه لونها نبيتي وبنحدف الكره وامي راحت تجيب الكره

كانت عند شباب جنب مننا وشاب خد الكره يديها لامي وهي بتمسك الكره مسك أيدها لثواني

وهي ضحكت ولفيت ترجع لينا نكمل لعب ولقيت حلا اختفيت مره واحده قولت اطلع ادور عليها

وروحت ناحيه الاتوبيس اللي جابنا لقيت الباب مفتوح بس مفيش حد ولسه بلف وسمعت صوت

تنهيد وطلعت علي سلم الاتوبيس براحه لقيت حلا نايمه في نص الاتوبيس علي الارض وفوق منها

واحد من الجيران اسمه نبيل ماسك أيدها وقافش شفايفها بوس ومص وبيحك زوبره علي كسها من فوق الهدوم

وهي مفشوخه منه وبعد كده حط رجليها الاتنين علي كتفه وقلعها الاندر وقلعوا هما الاتنين عريانين ملط وحافيين وفضل الاندر في رجليها وحط زوبره في لحم وخرم طيزها

وفضل ينيك فيها جامد اوي وهي تحت منه ونزل يمص حلماتها ويقفش في بزازها ويغرق وشها وشفايفها ورقبتها بوس وزوبره داخل طالع وبيختفي ويبان في خرم طيزها وهي عايزة تقوم وبتقولوا احححححح افففففففف اه اه اه اه زوبرك حلو اوي في طيزي يا نبيل بس كفايه كده لاحسن حد يشوفنا وهو مسك أيدها

جامد وكمل نيك فيها وفي طيزها ييجي ساعة كاملة وبعد كده خرج زوبره وقلعها الاندر من رجليها وحطه علي زوبره وجاب لبنه في

اندر حلا وهي قامت وخدت الاندر بتاعها في أيدها وانا كنت استخبيت وهي طلعت علي البيت

وانا رجعت البحر لقيت ابويا وامي بيلعبوا مع شباب اتعرفوا عليهم من ضمنهم الشاب اللي مسك ايد امي

وبيلعبوا لعبه ٣١ لو حد يعرفها وامي اللي في النص وكل ما تجري تاخد الكره من حد يستناها تروح عليه

لغايه ما يحك فيها بعد كده يحدف الكره وبعد شويه ابويا تعب وخرج من المياه وامي جسمها

بقي واضح فشخ من تحت العبايه اللي غرقانه من البحر وحلماتها واقفه وبعد شويه امي طلعت

عشان نروح البيت ناكل ولقيت الشاب اللي مسك ايد امي اداها ورقه بصنعه لطافه من غير ماحد يقطع عليه

بس انا فايق وطبعا روحنا البيت لقينا حلا خارجه من الحمام واخده دوش ولابسه فوطه

ويدوب مغطيه نص طيزها بالعافيه ومش قادره تغطي حتي نص جدران صدرها وبزازها اللي عايز يخرج

من الفوطه ياخد نفسه وشعرها مبلول ولاحظت أن اخويا زوبره وقف علي شكل حلا

وانا دخلت اخد دوش انضف نفسي من ملح البحر وخرجت قعدنا اتغدينا اكله سي فود محترمه

ودخلنا نمنا شويه مريح من السفر والبحر وصحيت بعد ساعتين كان كل البيت نايم ودخلت الحمام

وراجع الاوضه لقيت امي في البلكونه بتتكلم في التليفون بصوت واطي روحت اتسحبت اسمعها



المتصل :_ ...........

امي :_ دلوقتي الساعه 6 يعني قول بالكتير الساعه 7 هقابلك علي البحر بس مش هتاخر

وانا رجعت بسرعه اوضتي اشرب سيجاره عشان افوق ودخلت خدت دوش سريع وخرجت لابست

شورت ابيض وكوتش ابيض وقميص اسود بنص كوم كانوا ابتدوا يصحوا ولقيت امي لبست

عبايه بيتي بكوم ضيقه وصندل كعب عالي لونه اسود وربع صدرها باين وفلقه بزها مجنني

ومعطره نفسها وقالت هتنزل تجيب طلبات وترجع ونزلت وانا نزلت وراءها لغايه ما وصلت البحر

لقيتها بتقابل الشاب بتاع الصبح اللي مسك أيدها في البحر وخدها ودخلوا اوضه متطرفه شبه العشه

وكان في فتحه صغيره في الاوضه ابص منها لقيت امي بترقص مع الشاب ده وكان اسمه تامر وعمال يفعص في لحمها

وبعد شويه شاب تاني جه اسمه فتحي دخل الاوضه دي وهي اتخضيت ولما لقيت كده كانت عايز تمشي

والشاب تامر مسكها وقالها تمشي فين يا شرموطه انتي مش هتخرجي غير لما تتناكي مننا يلا اقلعي

وهي خافت وقلعت العبايه ومكنتش لابسه اندر وسنتيان وبقت ماما عريانة ملط وحافية والشباب تامر وفتحي دخلوا عليها بوس ومص وفشخ

في كل حته في جسمها من راسها لوشها لبزازها لضهرها لطيزها لفخادها لقدمينها وهي بتغنج وتوحوح وتأفأف جامد وواحد منهم قعد علي كرسي ملط وخلاها تقعد علي زوبره بكسها وابتدا ينيكها جامد وهي بتطلع وتنزل عليه وتتنطط وتوحوح وتتاوه جامد وتقوله اجمد كلام وسخ والتاني قلع ملط

ووقف قدامها ومسك دماغها وحط زوبره في بوقها تمصله وبقيت مفشوخه من الاتنين واحد في بوقها وواحد في كسها وشوية واحد في كسها وواحد في طيزها وعمالين

يفعصوا بزازها الملبن وهي هيجانه ودايبه وسايحه عالاخر واهااااات ووجع ومتعه لا تنتهي نيكوووووووني يا تامر يا فتحي كمان يا ولاد الشرموطة نيكوني في كسي وطيزي وبوقي وغرقوني لبن جوه وبره وبعد ساعتين نيك قعدوها علي الارض ووقفوا الاتنين

قدام وشها وازبارهم كبيره وضخمه وواقفه وهي بقيت بتزززوم وتمص زوبر ده شويه وزوبر ده شويه

وبعد ساعه ونص تانيه مص ودلع ونيك تاني بقيت ماسكه بايدها الاتنين ازبارهم تحلبها وهي ميته اصلا لغايه ما جابوا لبنهم

علي بزازها ووشها وبقيت تلحس بلسانها اللبن اللي بينقط من ازبارهم وطول الدعك ده كل شويه

تاخد قلم اهانه علي وشها وهي قامت لابست العبايه ونضفت نفسها وخرجت رجعت وانا بعد شويه

روحت البيت لقيتهم بيلبسوا عشان نخرج بس امي قالت إنها تعبانه من البحر بس انا عارفه هي تعبانه ليه

وخرجنا احنا اتمشينا كلنا ابويا مع حلا وعلي مع رنا وانا مع مرات اخويا هناء ومانكجين بعض

وكل شويه كوعي يخبط في صدر هناء واعمل عبيط وهي عامله انه عادي وبعد شويه

حطيت ايدي علي كتفها ولسه ماشيين وهي ساكته وبعد كده قعدنا كلنا علي سور قدام البحر ناكل دره

وانا حطيت ايدي علي ضهرها من تحت عند أول طيزها وهناء بقيت بتبص لجوزها بس هو مش واخد باله

وعلي قالنا تعالوا نتصور سيلفي وقمنا وقفنا كلنا وخدت هناء في حضني وايدى اتزحلقت علي طيزها

وهي متكهرباء مني وبعد شويه روحنا البيت ودخلنا غيرنا وبقي هدفي هناء مرات اخويا

اللي جات قدامي صدفه ولابست شورت علي اللحم وتيشرت نص كوم ابيض ورايح المطبخ

لقيت هناء بتعمل شاي وعلي كان خارج من المطبخ عشان اعدي لازم احك في هناء وعملت كده

دخلت خدت مياه من الثلاجه وانا راجع حكيت زوبري اللي وقف علي هناء ووقفت وراءها

وزوبري بين لحم طيزها وبقولها عايزه مساعده يا روحي ....رديت وصوتها رايح شكرا قالتها بالعافيه

وخرجت وقعدنا كلنا نشرب شاي وكل شويه انا وهناء نبص لبعض من تحت لتحت وبعد شويه

دخلت نمت عشان اصحي ابدا اليوم من أوله صحيت اول واحد الساعه 6 خدت دوش وضربت الشورت

مع تيشرت كات ونضارتي وعلبه السجاير وتليفوني وكان كلهم صحيوا وقاموا لبسوا وفطرنا كلنا

ونزلنا البحر لاقينا الجيران كلهم تحت والناس كلها علي البحر وطلبت من الكافتيريا قهوه مظبوط

عشان افوق ولابس النضاره واللي يشوفني ميعرفش ببص فين ولقيت هناء كل شويه تبص عليا

بالعقل وكلهم نزلوا المياه وانا لسه بره بس متابع الدنيا وهناء كانت بتعوم لوحدها

ولابسه فيزون كحلي خفيف اوي وتحت منه اندر احمر باين زي الشمس وتيشرت ابيض واسع

ولقيت نفسها وسط شباب وواحد منهم مسك فرده طيزها وهي خافت وجريت منهم وانا شفتهم

بس محدش خد باله وطلعت قعدت جنبي ووشها مخطوف ونفسها عالي اوي وانا قولتلها مالك

في اي حد ضايقك ....هي رديت بخوف لا حد مين مفيش حاجه حصلت وبعد شويه لقيتهم طالعين

عشان تعبوا وقالوا إنهم رايحين الكافتيريا شويه وانا قولت لهناء يلا ننزل المياه سوا بقي هي عارضت

في الاول بس بعد إلحاح مني وافقت ونزلنا سوا ودخلنا جوا خالص وبقينا لوحدينا وهي مش طايله الأرض

وبقيت ماسكه بايدها في رقبتي وانا ساند طيزها المهلبيه بايدي وبزازها خبطت في صدري وبقنا

حاضنين بعض وساكتين بس لساني مش ساكت خالص عمال يلحس رقبتها براحه وهي

نامت علي كتفي وبقيت مش مصدق روحي بجد المهلبيه بين احضاني وبعد شويه لفينا عشان نطلع

وقولتلها عايز اغرقك وهي ضحكت وبقيت تجري مني وببص قدامي لقيت رايحين حته غير اللي كنا فيها

والشاطي فاضي واستغلت الفرصه وهي بتبص وراءها لقيتنى بجري وراءها لغايه ما وصلنا

الشاطئ وهي تعبت ولسه بتبص عليا كنت أنا وراءها ونطيت عليها وقعت فوق منها وماسك أيدها

ولقيت فرده بزها اليمين خرجت من التيشيرت وهي مش عارفة تدخلها عشان انا ماسك أيدها

وزوبري وقف علي شفايف كسها وهي بصيت حواليها لقيت الدنيا صحراء ومفيش حد

اطمنت طبعا وبتلف وشها ليا كنت أنا في طريقي لشفايفها الكريز ماسكهم بوس ومص ونزلت بايدي

مسكت بزها فرك ودعك وهي ماصدقت واندمجت معايا ولقيت أيدها حوالين رقبتي وفضلنا فوق بعض

نبوس بعض وندعك بعض جسمي كله بيدعك جسمها كله وزبري راشق في كسها من فوق الهدوم ودخلت صوابعي جوه هدومها وبنيك كسها وزنبورها وشفايف كسها بصوابعي وخرجت هناء من صمتها وقالت احنا اتاخرنا يلا نرجع وقمنا وروحنا الكافتيريا

قعدنا معهم شويه وبعد كده طلعنا البيت غيرنا هدومنا واكلنا ونمنا شويه ولقيت ايد ناعمه

بتصحيني من النوم بفتح عيني لقيت هناء بتقولي هششششش تعالي ورايا بصوت واطي

وقمت روحنا وقفنا في الطرقه وزنقتها في الحيطه وقفشت شفايفها بشفايفي بوس ومص ولحس وفشخ وعض

وهي رفعت العبايه ومكنتش لابسه اندر وشفت احلي كس مرسوم زي الورده ونضيف وانا خرجت زوبري

وحطيته في كسها وإحساس حلو اوي بجد وبقيت انيك هناء في صمت يتخلله بعض الاهات والوحوحات مني ومنها ورفعت رجليها بين دراعاتي

وضهرها علي الحيطه ومتعلقه علي زوبري فضلنا بتاع ساعة ونص نيك وكانت احلي ساعة ونص

وبعد كده نزلت رجليها وطلعت زوبري وشاورتلها تنزل تمصلي وكانت محترفه مص ولحس

وبعد شويه مص ولحس من شفايف هناء لزوبري كنت جبتهم جوه بوقها كلهم ومليت بوقها لبن وبلعته كله وهي قامت نزلت العبايه

وكان علي بوقها نقطه لبن طلعت لسانها ولحست اللبن وضحكت ورجعت الاوضه وانا دخلت خدت دوش

وخرجت لابسه بوكسر ولقيت حلا خارجه من الاوضه لابسه اندر اسود سبعه وسنتيانه لونها احمر

وشكلها يجنن وشعرها منكوش علي وشها وندهت عليا وكانت دايخه وانا روحت اسندها ونامت في حضني

واحنا واقفين وانا ايدي علي ضهرها احسس عليه وناعمه فشخ ولقيتها رمت دماغها في حضني وانا بقيت ببوس

رقبتها وشيلتها بين ايدي علي اوضتي ونزلتها براحه علي السرير بتاعي ولسه ماسكه بايدها رقبتي

ونمت جنبها وزوبري بقي خبط في فخادها من الجنب ومولع عليها وعيني بتاكل حته حته في جسمها

وبعد شويه قامت تاخد دوش عشان تفوق وانا نايم علي السرير وبعد نص ساعه لقيت حلا خارجه

من الحمام ولابسه نفس الاندر والسنتيان وشعرها مبلول ولقيت علي واقف علي باب اوضته

بيهرش ويدعك في زوبره من منظر حلا وهيجان فشخ لغايه ما دخلت اوضتها وقفلت الباب وهو دخل الحمام

وخرج بعد شويه قعد في الصاله وابويا صحي من النوم قال لحلا تعمله شاي وعلي طلب شاي

وحلا دخلت المطبخ تعمل الشاي وعلي قام دخل المطبخ ياخد مياه وهو خارج حك زوبره في طيز أخته حلا

وهي بصتله بخباثه وعرفت إنه قصده يعمل كده وهو خاف وخرج قعد مع ابويا وبعد شويه خرجت

بالشاي كان ابويا قام يجيب السجاير من الاوضه وحلا بتحط الصينيه قدام علي وعينها في عينه

بس لقيت أن عينه في حته تانيه علي صدرها وبزازها الملبن وهي بصيت علي صدرها وبزازها وبصتله وضحكت

ولفيت مشيت براحه بمرقعه تهز في جسمها ولفيت رأسها فجاه لقيت علي عينه بتاكل جسمها وهو اتحرج

وبص الناحيه التانيه بسرعه وهي مشيت وابويا خرج يشرب الشاي وامي وهناء ورنا صحيوا

من النوم قعدوا معنا وبعد ساعه قمنا لبسنا وخرجنا كلنا وبعد شويه كده لقيت رنا تعبت شويه وعايزه تروح

وابويا قال خلاص يلا نروح بس رنا كان ليها راي آخر قالت لا مش عايزه ابوظ يومكم هاخد مروان

معايا يروحني ويرجع لكم وخدت رنا ورجعنا وعديت علي صيدليه قالت تجيب دواء عشان بطنها وجعها

وطلعنا علي البيت وهي دخلت اوضتها وبعد شويه ندهت عليا وانا قمت روحت لرنا ولقيت النور مطفي

ومجرد ما دخلت لقيت رنا قفلت الباب وانا مش شايف حاجه ورنا بعد كده فتحت النور ولقيتها

لابسه قميص نوم ازرق وتحت منه سنتيانه بيضه واندر ابيض وقالتلي أنها كانت بتعمل حوار عليهم

وشدتني علي السرير ونامت هي فوق مني ومسكت شفايفي بافتراس كده وبوس ومص في شفايفي

وانا ايدي علي طيزها بحسس عليهم ورفعت القميص وحطيت ايدي من تحت الاندر عشان احس بلحمها

اكتر وبعد ربع ساعة قامت قلعتني هدومي كلها وقلعت هي كمان ملط ولفيتها بتجيب الشنطه

اللي جابتها من الصيدليه وطلعت علبه فازلين ومكنش دواء لبطنها ومسكت زوبرى وحطت كميه كبيره من الفازلين على زوبري

وبقيت تدهنه ونامت علي السرير علي بطنها وقالتلي يلا ادهنلي وانا لسه بفتح خرم طيزها عشان ادهن

وشوفت احلي خرم بطيخي تحفه مش وردي وابتديت ادهنه بتاع ربع ساعة ومسكت زوبري بايدي

وبقيت بمشي راس زوبري علي شكل دواير علي خرم طيزها لغايه لما اتزحلقت جوه منها وهي ابتديت تتوجع

وانا بقيت ادخل وأخرج راس زوبري في طيزها عشان تتعود عليا وبعد شويه زحلقت زوبرى كله جواها مره واحده

وهي كانت بتتقطع مني ومش قادره وبتترجاني أخرجه بس خلاص أنا كنت مولع وبقيت بنيك فيها وفي طيزها جامد اوي

ونمت فوقيها وبقيت بعض في ضهرها وامص رقبتها وماسك أيدها عشان اتحكم فيها وبعد شويه حسيت بمياه

وخرجت زوبري لقيت طيزها انفتحت وفيه ددمم وقمت من عليها وخدتها الحمام ناخد دوش عشان ننضف

الدم وبقيت بدعك جسمها وهي بتدلك زوبري ونزلت علي ركبتها تمص فيه شويه وشويه تحطه

بين بزازها وتقفل عليه لغايه ما جبتهم علي وشها وخرجنا من الحمام هي كانت مرهقه شويه لبست ونامت

وانا دخلت اوضتي اقعد شويه وبعد كده دخلت اعمل شاي وخرجت قعدت في الصاله ولقيتهم

كلهم راجعين من بره واول لما دخلوا لقيت حلا بتقول ايه ده اللي تحت الكنبه ده وهي مصدومه

وانا خايف ابص تكون حاجه وقعت مني أو من رنا وحلا جريت علي الكنبه وكلها مركزين.......



كده انتهي الجزء الاول واستنونا الجزء الجاي

وياريت رايكم عشان فارق معايا جدا عشان اعرف اكمل قصتي



_الجزء الثاني_







بعد ما عملت سكس مع رنا وهي نامت وانا خرجت الصاله اشرب شاي لقيت كلهم راجعين

من بره وحلا لقيتها بتبرق علي حاجه تحت الكنبه ومخضوضه وكلهم مركزين وهي جريت

وطيت تحت الكنبه ومديت أيدها وانا لسه مخطوف ولقيتها طلعت الهاند فري بتاعها وقالت

لماما شوفتي مش قولتلك اني جبتها معايا دي الاصليه كنت مخنوقه اوي بسبب الهاند فري

وانا خدت نفسي وارتحت وكلهم ضحكوا وابويا قالها خضتيني يا بنتي وهي لسه موطيه

علي الارض وجسمها قشطة مولع نار ولقيت علي اخويا بيقول اه خضتيني اوي .....

وهي بصيت لعلي لقيته مبحلق في جسمها اللي عريان من وراء وقامت لمت نفسها بسرعه

ودخلت اوضتها وسابت علي يشيط وكل واحد دخل اوضته وانا زى ما انا مكاني بشرب شاي

وكالعادة قمت انام عشان مفيش حاجه تتعمل اصلا وصحيت تاني يوم الصبح ولقيتهم كلهم

صاحيين ودخلت غسلت وشي وخرجت افطر معهم في الصاله وشربنا الشاي كلنا مع بعض

ونزلنا البحر وهناء لابسه فيزون احمر وباين تحت منه اندر اسود وسنتيان اسود وفوق منه

تيشرت كات ابيض ونضاره شمس وشعرها علي كتفها وشكلها سكسي اوي ويجنن اووووي

وحلا لابسه فيزون بني غامق وتيشرت ابيض نص كوم ورنا وامي لابسين عبايات واسعه

وعقبال ما وصلنا الشاطئ كان الناس نكحوا جسم حلا وهناء بسبب لابسهم واخيرا وصلنا

الشاطيء فردنا الشمسيه وقعدنا شويه نشم نسيم البحر وبعد شويه نزلنا المياه ومفيش

مكان لحد تاني في البحر من كتر الناس وابويا وامي ومعهم هناء مع بعض ورنا لازقه فيا

وعلي وحلا بيلعبوا سباق في المياه والجو حلو والواحد مبسوط فشخ بس لازم في كل

وقت يحصل أي لقطه سكس طبعا هو الشعب المصري كده هيجان اوي في كل وقت وحين

وعلي فجاه لما شاف هدوم أخته حلا اتبلت وجسمها القشطه ظهر قدام عينه وهو هاج فشخ

عليها وبقي بيحسس علي وسطها الكيرفي وبيقرب منها اوي وزوبره وقف وخبط في بطنها

وهي بتتنفس بالعافيه عشان تعبت من العوم ولقيت اخوها زانقها في المياه وبقيت تقوله

ابعد بقي عايزة اطلع ....وهو عامل نفسه ساندها شويه وهي ترجع تقول ابعد بقي مش قادره

ولما سألها بسبب خوفه هي جريت منه وبصيت عليه وضحكت وكملت عوم وعلي حس بالهزيمه

وأنه ضيع فرصه غاليه اوي وممكن متحصلش تاني ونروح الناحيه التانيه هناء بتعوم في الغريق

وشكلها بتغرق وابويا خد باله وعمل البطل ودخل عشان ينقذها وبالفعل لحقها وحط ايده علي وسطها

والتيشرت مرفوع شويه من علي جسمها وأيده بقيت علي لحم جسمها الناعم وهي نطيت في

حضنه ولفيت رجليها حوالين ضهره وهو حط ايده اليمين يسند طيزها كده وهي في عالم تاني

بس حاسه بلمسه ابويا لجسمها وهو فجاه خد باله أنه بين ايده كتله ملبن بس مكنش عارف

وكل الناس واقفين ع الشاطيء منتظرين ابويا يخرج ومعه هناء وهي ماسكه وشه بايديها الاتنين

وعينها في عينه وكأنها بتقولوا نيكني يا حمايا وهو شاف نياكه في عينها بس مسك نفسه شويه

وخرجوا وحط هناء علي الارض عشان ترتاح وكل الناس حواليها بس مبحلقين في حته حته في

جسمها اللي واضح زي الشمس وعلي اخدها ورجعوا البيت عشان ترتاح واحنا يومنا باظ طبعا كلنا

ورجعنا البيت غيرنا هدومنا وقعدنا ناكل شويه وبعد كده قعدنا نهزر شويه ونتفرج علي التليفزيون

مع شويه تريقه علي هناء اللي كانت هتغرق وحلا قالت بدل مش هننزل تعالوا نهيص هنا مع بعض

وقامت شغلت اغاني وقامت رقصت وشديت هناء وكلنا بنسقف بس اخويا وابويا كانوا مولعين

علي لحمهم علي الاخر ورنا همست في ودني وقالتلي هاقوم ارقص بس عشانك وقامت تألقت

وخطفت الانظار اوي ومبسوطه وكل شويه تبصلي وكان يوم حلو ودخلنا اخر اليوم عشان ننام

ولسه هنام لقيت رنا دخلت اوضتي وقفلت الباب ولابسه قميص نوم اسود قصير فشخ وتحت منه

مفيش اي حاجه ومسكت الشورت بتاعي نزلته لتحت بين رجليا وزوبري صحي من النوم وهى اخدته

مسكته تمص فيه شويه وبعد كده طلعت قعدت علي بطني ورفعت جسمها لفوق ومسكت زوبري

بايدها تظبطه علي خرم طيزها وقعدت عليه وقالت ااااممممممم اخ بصوت مكتوم عشان محدش

يسمع وبقيت تطلع وتنزل وانا ماسك أيدها عشان تبقي مسنوده ومتوقعش وانا في غايه الهيجان

ومبسوط فشخ اني فاشخ لحم رنا اللي حسستني برجولتي وبعد شويه جبتهم في طيزها ومليت طيزها بلبنى بس

بقيت تنقط اللبن حوالين زوبري وهي قامت ونزلت بلسانها تنضف اللبن اللي وقع حوالين زوبري

وقالتلي سوري يا حبيبي عشان اللبن وقع مني عليك وباستني علي شفايفي ومشيت وانا بالعافيه

رفعت الشورت علي وسطي ونمت وكنت تعبان شويه وصحيت تاني يوم وبقي كل يوم زي اللي قبله

مفيش جديد وخلص المصيف ورجعنا القاهره لحياتنا نشوف حالنا وكان فاضل بتاع شهر ونص

ونرجع الجامعه وامي بقيت مهتمه جدا بشغلها وبنفسها واهملت في جوزها وبيتها وعيالها

وفي فتره قصيره بقيت رئيس مجلس إدارة واتدورت وخسيت شويه وبقيت متحرره اوي

في لبسها وبقيت نسخه من "رانيا يوسف" وترجع متاخر بحجه انها عندها ضغط شغل الفتره دى

وكل يوم اسمع ابويا بيزعق معها عشان كل ما يكون عايز ينام معها شويه تقولوا تعبانه وشويه

مالهاش مزاج وشويه عايزه تنام عشان هتصحي بدري وكل يوم علي الحال ده لغايه ما ابويا زهق

وبقي هيجان علي نفسه اوي ومش عارف يطفيء شهوته ازاي يعني وفي يوم كان قاعد في الصاله

بيشرب شاي وتليفونه رن من بنت من اللي شغالين في السوبر ماركت بتاعه اسمها سعاد .....

حته بلدي كده يا عبايات بلدي ضيقه يا بناطيل جينز أو قماش ضيقه علي كعب عالي وسكسي خالص

وعندها ٢٢ سنة وفي عزها وصراحه كل البنات اللي في الماركت اصلا ابطال وسعاد اتصلت بابويا

سعاد :_ ازيك يا عم ايمن عامل ايه

ابويا :_ تمام انتي عامله ايه يا سعاد

سعاد :_ كويسه يا حاج بخير كنت عايزه منك طلب لو حضرتك فاضي

ابويا :_ عينيا ليكي طبعا يا سعاد ' امال انتي في المحل ولا فين

سعاد :_ اه انا في المحل وعايزه طلب منك بس مكسوفه

ابويا :_ طيب اطلعي يا سعاد انا فوق تعالي عشان نعرف نتكلم احسن من التليفون

وقفل السكه وبعد شويه الباب رن وانا قمت فتحت لقيت سعاد سلمت عليها ودخلتها الصاله لابويا

دخلت سلمت عليه وكانت لابسه بنطلون قماش اسود ضيق وصندل كعب عالي لونه اسود.....

وقميص أبيض وطرحه سوده ونص شعرها باين وابويا نده علي رنا تجيب عصير لسعاد

وانا دخلت اوضتي وسيبت الباب مفتوح وطفيت النور عشان محدش يشوفني واعرف اسمعهم

ورنا جابت العصير ورجعت اوضتها وسعاد ابتديت تكلم ابويا في الحوار اللي جايه عشانه :_

سعاد :_ صراحه يا عم ايمن كنت محتاجه ٢٠٠٠ جنيه سلفه ضروري الشهر ده

ابويا :_ ٢٠٠٠ جنيه مره واحده ليه هتحاربي ولا ايه يا بت انتي

سعاد :_ اصل خطوبتي الشهر الجاي زى مانت عارف والدنيا بايظه معايا شويه يا عم ايمن

ابويا :_ بس كده يا روحي انا عينيا ليكي هو انا عندي كام سعاد بس

وحط ايده علي وراك سعاد براحه يحسس عليها وهي مشبكه أيدها في بعض ومكسوفه .....

ابويا :_ تعالي انتي بس الساعه 8 الصبح عشان الفلوس في المخزن

سعاد :_ شكرا يا عم ايمن بس بكره الجمعه احنا بنفتح بعد صلاة الجمعة

ابويا :_ احنا مش هنفتح احنا هندخل من باب المخزن نجيب الفلوس ونقعد شويه نشرب شاي سوا

وابويا قرص علي وراك سعاد وغمزلها وشكله هيجان علي جسمها الكرباج وهي حلاوه خالص

ابويا :_ الفلوس دي هديه مني ليكي يعني اخر الشهر تقبضي كل فلوسك بس محدش يعرف حاجه

سعاد :_ شكرا يا عم ايمن ليك كده كتير اوي عليا انا كده هكلفك .....

ابويا :_ مش كتير ولا حاجه اللي انتي هتعمليه اكتر من كده بكتير ولا انتي شايفه ايه. ...

وابتدا يطلع بايده اكتر بين رجليها وهي اتنفضيت وقامت مره واحده وقالت إنها هتروح عشان

تلحق تيجي الصبح ونزلت وابويا قام دخل الحمام يستحم وينضف نفسه عشان سعاد طبعا

وانا طبعا الفتره دى بقي مفيش رقابه في البيت بقي كل يومين ازنق رنا في اي ركن في البيت

واعمل معاها احلي سكس في طيزها وبوقها وابويا خرج من الحمام ودخل اوضته ينام وبعد ساعه تقريبا

لقيت امي وحلا راجعين من بره ودخلوا اوضهم وانا دخلت اوضتي وفكرت في حاجه هو انا

هشوف ابويا وسعاد ازاي في المخزن وقمت لابست بسرعه وخدت فلوس من الدرج بتاعي ونزلت

روحت الشارع اللي ورانا لواحد معرفه بتاع اكسسوارات موبايل وبيبيع كاميرات مراقبه ودخلت

عليه طلبت منه كاميرا صوت وصوره واضحه جدا ولقيته طلع كاميرا خفيه صغيره بس غاليه

ومستحيل حد يعرف يشوفها وتشتغل من علي الموبايل ببرنامج وخدت منه الكاميرا وروحت

الماركت بتاعنا وقولت للبنت اللي علي الكاشير محفظتي وقعت في المخزن هدخل اجيبها

ودخلت علي طول وبقيت بلف وشي في المخزن لغايه لما لقيت مكان مناسب احط الكاميرا

فيه وكنت فعلا شغلت الكاميرا وحطيتها في مكان يوضح المخزن كله وخرجت وفي ايدي

المحفظه عشان البت لما تبص عليا تبقي مصدقاني وانا خرجت وطلعت علي البيت علي طول

ودخلت خدت دوش وطلعت نمت عشان اصحي بدرى اشوف الفيلم من أوله وامتع نفسي بسعادة

وعديت ساعات الليل وطلع النهار وسمعت صوت باب اوضه ابويا وانا قمت علي طول فتحت

اللاب توب وشغلت الشغل وفتحت الكاميرا والمخزن مضلم وفاضي وعملت نايم عشان ابويا

ميحسش بيا وبعد نص ساعه كده كانت الساعه 7:30 ابويا نزل وراح دخل المخزن من باب خلفي

في حاره ضيقه وهاديه وشبه مهجوره كده وانا قمت عملت كوبايه قهوه ☕ عشان افوق واركز

وبعد نص ساعه وصل البطل وصلت سعاد واتصلت بابويا وهو فتح لها باب المخزن ودخلها بسرعه

وقفله تاني وكان نور المخزن منور وقالها تقوم تعمل شاي وراحت وبعد شويه رجعت بصينيه الشاي

ولابسه عبايه بلدي ضيقه وكعب عالي احمر وطرحه سوده وروج احمر خفيف وخلخال في رجليها

وحاجه سكس خالص يعني وقاعده علي كرسي خشب وابويا كمان قاعد علي كرسي خشب قدامها

وهي مديت أيدها جابت كوبايه شاي وبتناولها لابويا وابويا مد ايده مسك أيدها ثواني كده وبعد كده

خد الكوبايه منها وقعدوا يتكلموا وهم بيشربوا الشاي وهو قالها أنه عايزها تبقي دراعه اليمين

في المحل ومرتبها هيزيد كمان وهي فرحت طبعا وبعد ما شربوا الشاي ابويا ابتدأ يهيج فشخ

ونزل ايده علي وراكها براحه يحسس عليها والعبايه خفيفة وناعمه فشخ وهي عرقت من الجو

ومن لمسه ايد ابويا عليها وحطيت أيدها اليمين علي وشها بشكل عفوي تمسح عرقها.....

وابويا مسك أيدها وشالها من علي وشها وحط ايده اليمين يمسح العرق اللي علي وشها لغايه

لما نزل علي شفايفها يحسس عليها وحط أيدها اللي فيها العرق بين شفايفه يمصمص فيها

وحط ايده علي شفايفها وهي فتحت بوقها تلحس في ايد ابويا اللي فيها عرق وبعد كده

قرب الكرسي بتاعها عليه بايده والكراسي بقيت لازقه في بعض وتلقائية كده بقيت سعاد فاتحه

رجليها بسبب لازقت الكراسي وهو نزل ايده يرفع العبايه لحد ركبتها وبقي يحسس عليها شويه

وهي لقيت نفسها هتتناك في كل الأحوال قالت تتمتع مع ابويا وقربت مسكت شفايف ابويا بوس

ومصمصه شفايف وهو شغال من تحت تحسيس وزوبره وقف وخبط في وراكها وطلع بايده

علي وسطها من وراءها يزنق اكتر فيها وبقيت قاعده علي حجره والعبايه اترفعت اكتر لغايه وراكها

وهي لسه ماسكه شفايفه بوس ومص وهو ايده دخلت تحت العبايه لغايه ما وصلت الاندر بتاعها

اللي كان مبلول وشغال فرك ودعك فيها وهي مبهدله شويه وشفايفه بوس ومص وعض ومولعين

الساعه 8........ابويا شالها وهي لسه في حضنه ومشي بيها ونزل بيها علي كراتين الشيبسي اللي

مفروشه علي الارض ونام فوقيها وهي قلعت الطرحه وشديت من علي جسمه التيشيرت بتاعه

وهو وقف علي ركبه وقلع البنطلون والبوكسر وهي قلعت العبايه والسنتيان وفضلت بالاندر

وهو نام فوقيها ومسك فرده بزها اليمين بوس ومص وعض ولعب فيها وسعاد ماسكه فرده بزها

الشمال بتلعب لنفسها شويه وبعد كده شديت وش ابويا وحطيت فرده بزها الشمال بين شفايفه

شويه وهو هاج فشخ ومسك بزها كله يفعص فيهم ويفشخ ويبوس فيهم وهي مديت أيدها

علي زوبره اللي كان طوله حوالي 20 سم وبقيت تدلكه وهو قام من عليها سند علي الحيطه وهي وطيت

تمص في زوبره وتلحسه وكل شويه تتف عليه وتحطه فى بوقها تمص وتلحس بلسانها في راس زوبره

وهو حط ايده تحت طيزها يلعب فيها ولسه بيدخل صباع في خرم طيزها لقي ايده كلها دخلت

وعرف بعد كده أنها بتتناك خلفي وبعد ربع ساعة مص ولحس طلعت سعاد وقعدت بخرم طيزها علي راس زوبره

ودخل فيها واتوجعت شويه عشان زوبره كان تخين وعريض شويه بس تمام وفضلت تطلع وتنزل

علي زوبره وتدعك بايدها في زنبورها اللي غرق ابويا عسل كل شويه يحصل كده وكانت شرقانه

وبعد شويه ابويا قام عمل حركة مجنونه خلي سعاد تقف قدامه بس بضهرها وحط زوبره في طيزها

وكتف أيدها وراءه رأسها بايده جامد وبقي ينيك فيها وهي مش طايله الأرض ومتعلقه علي زوبره

وبتتعذب من زوبره وفضلوا كده ربع ساعه وبعد كده نزلت علي الارض ومسكت زوبره وحطيته

بين بزازها الكبيرة وقفلت عليه بايدها وبقي ابويا ينيكها في بزازها وتلحس راس زوبره بلسانها كل ما يخرج

من فوق من فلقه بزازها وطلبت منه ينطر لبنه علي صدرها وبزازها الملبن وفعلا بعد شويه جاب لبنه علي صدرها وبزازها

وكانوا مولعين خالص وبقيت هي بتدعك بايدها بزازها اللي مليانة لبن وناموا جنب بعض علي

الكراتين إلى مفروشه علي الارض يريحوا شويه وهو حط دماغه علي بزازها ونام وفعلا راحوا شويه

في النوم وسعاد صحيت مفزوعه بتقولوا يالهوي الساعه 11 وزمان الناس صحيت وساعه وهنفتح

وقاموا لبسوا بسرعه وقاعدين علي الكراسي وهي بتلبس الصندل قام ابويا رفع رجليها علي

وركه وبقي يلبسها الصندل ونزل يمص ويبوس كل حته في رجليها ويمص صباع صباع في رجليها

وقامت وخدت منه 2000 جنيه وقالتلوا أنا تعبانه مش قادره اشتغل النهارده هاروح واجيلك بكره

بس بصيغه أمر كده وابويا قام قالها خلاص ماشي يا سعاد وحسيت ساعتها بالانتصار خرجت من باب

المخزن وقفت توك توك ومشيت وهو خرج وطلع البيت ياخد دوش وانا ببص علي نفسي لقيت

إنى جبت لبني مرتين في الشورت ومحستيش بنفسي وقفلت اللاب توب بتاعي وولعت سيجاره

وبعد ما ابويا خرج دخلت خدت دوش وخرجت دخلت اوضتي وبعد ساعه كلهم صحيوا طبعا

وامي ورنا وحلا بيعملوا اكل وينضفوا البيت واخويا ومراته دخلوا قاعدوا معنا عشان نتغدا كلنا

مع بعض زي كل جمعة وكلهم عمال يهزروا معايا واكتر واحد محبوب في البيت عشان اخر العنقود

ورنا بتعشقني عشق كده بتحبني اوي وخصوصا بعد ما نمنا مع بعض واي حد بيهزر معايا فيهم

تلاقيها متضايقه وبتغير عليا اوي وطبعا كل شويه حلا تاخدني في حضنها وتطبطب عليا وتديني

فلوس بس اليوم ده بقي كانت حلا لابسه ترنج ضيق فشخ وخانق جسمها ولقيتها دخلت اوضتي

واديتني فلوس وبتحضني ومجرد ما لمسنا بعض لقيت زوبري وقف ومكنتش لابس غير شورت قصير

وحك في وراكها وهي حسيت واترعشت شويه وبصتلي بابتسامه خفيفه ولفيت خرجت وبتقفل

باب الاوضه رميت عينها علي زوبري فجاه لقيته طويل فشخ وانا بدعكه واتحرجت أنها شافتني

وقفلت الباب وخرجت ورغم اني في جامعه بس كانت بتشوفني أن لسه عيل رضيع بالنسبه لها

ومن اللحظه دى فهمت اني بقيت وحش كاسر عايش معها في البيت وعديت الايام ومحصلش حاجه تاني

بيني وبين هناء مرات اخويا بس رنا كانت بتموت فيا كنا كل فتره نعمل سكس سوا مع بعض فى طيزها وبوقها

والاحازه خلصت ورجعنا الجامعه تاني وبقينا نشوف صحابنا وانت ورنا بقينا كل يوم نركب

اتوبيس هيئة واحنا رايحين الجامعه عشان ازنق فيها واحنا راجعين نركب مترو عشان احك فيها

ومفيش مانع لو خطفنا بوسه شفايف وراء مبني الجامعه او واحنا طالعين علي سلم العماره

اديها بعبوص مغرى أو وهي واقفه بتحهز الاكل في المطبخ مع ماما ادخل عليهم اعمل أنى هاشرب

وانا طالع ابعبصها كده مثلا وانا في الحمام باخد دوش اسيب الفوطه علي السرير قاصد وانده

علي رنا تناولني الفوطه وانا فاتح الباب شويه وماسك زوبري بايدي وهي بتناولني الفوطه تدلكه

علي السريع وحاجات كتير حلوه كده وبعد فتره كان "عيد الام" وانا كنت تحت علي القهوه

وابويا في المحل ورنا مع حلا في مشوار ولمحت اخويا علي طالع البيت وفي ايده هديه تقريبا

بس حسيته مرتبك شويه وقمت حاسبت القهوجي وسلمت علي صحابي وطلعت البيت وفتحت الباب

ورايح اوضتي ولقيت علي واقف قدام باب الحمام بيسمع الدوش ومجرد ما الدوش اتقفل هو جري علي الصاله

وانا دخلت اوضتي استخبيت وقولت كده علي هيعمل حاجه ولقيت امي خارجه من الحمام لابسه

فوطه علي جسمها يدوب مغطيه نص طيزها بالعافيه ونص بزها وجسمها وشعرها مبلولين اوي

ودخلت اوضتها ولقيت علي حط ايده اليمين اللي فيها الهديه وراء ضهره ودخل لامي الاوضه

وهي كانت واقفه قدام الدولاب وفاتحه درفه عشان تخرج هدوم ليها واتخضيت لما لقيت علي

مره واحده قدامها وقالتله ايه يا حبيبي عامل ايه ايه عايز حاجه ولا ايه ......

بشكل عفوي وعينها في الدولاب لسه وعلي راح وقف وراءها ولف ايده الشمال علي صدرها

واديها بوسه وراء ودنها براحه اوي وقالها " كل سنه وانتي طيبه يا روحي"

رديت عليه وانت طيب يا حبيبي ? وهو لزق اكتر فيها وكف ايده علي بزها اليمين وكوعه

علي بزها الشمال ضاغط عليهم وعمال يتغزل في جمالها ومن كتر الضغط علي صدرها فرده بزها

اليمين خرجت من تحت الفوطه تشم نفسها وحلمتها بقيت بين صوابع علي وزوبره وقف علي الاخر

تحت الشراول اللي كان لابسه علي اللحم وخبط بين رجليها وبيحك في وراكها وهي حسيت بيه

وقالت يلا طيب يا حبيبي أخرج عشان البس بقي عشان مخدش برد رد عليها قالها تعالي بس

وشدها من أيدها قعدها قدام المرايا علي كرسي جلد من غير ضهر وهي كانت دخلت بزها تحت

الفوطه وهو فتح الهديه وقالها غمضي عينيكى وخرج سلسلة دهب صراحه تجنن وشكلها غاليه اوي

وحطها علي رقبتها وقفل القفل وكانت طويلة مسك أولها من تحت بصوابعين ودخلهم بين فلقه بزازها

عشان السلسلة تكون حلوه وهي فتحت عينها بسرعه لما حسيت بصوابع ايده جوه بزها وحطيت

أيدها الشمال سريعا علي ايده اللي لسه جوه فلقه بزازها واول لما شافت السلسله فرحت فشخ

ونسيت ايد ابنها اللي في صدرها وهو بيقرب يبوسها في خدها في نفس الوقت اللي هي بتلف

وشها ليه عشان تشكره لقيت شفايف ابنها فوق شفايفها في بوسه رومانسيه حلوه اوي مع مصمصه

سريعه اتحرجت وقامت علي طول قالتلوا يلا بقى يا حبيبي أخرج عشان البس هو عمل عبيط و

قالها الهديه عاجبتك راحت هي وقفت قدام الدولاب وماسكه السلسله في أيدها اليمين وقالتله طبعا

يا روحي تسلملي وهو راح وقف وراءها تاني ولف ايده الشمال علي رقبتها تاني علي صدرها

يحسس عليه بس المره دي اتجنن خالص وخرج زوبره من الشراول وقالوا انطلق وبقي بين وراكها

وهي حسيت بيه وبرقت في نفس الوقت اللي كانت ماسكه اندر احمر في أيدها ولما اترعشت

وقع منها علي أول رف تحت في الدولاب ونزلت توطي عشان تجيبه بسرعه كان زوبر علي بقي

علي شفايف كسها من بره وهي مش مصدقه وهو بيفعص في بزها وهي قلقت منه وبقيت تكلمه

براحه وقالت في نفسها ممكن يغتصبني وقالتله ممكن يا حبيبي تخرج عشان البس عشان ابوك علي

وصول وهو سمع سيره ابوك قام خرج بسرعه وراح علي شقته وهي خدت نفسها وراحت علي

السرير بتاعها تقعد وتريح وحطيت أيدها تحت الفوطه علي شفايف كسها لقيت نفسها جابت عسلها

ولحست صوابع أيدها اللي كانوا غرقانين عسل وعضيت علي شفايفها بس زعلت من نفسها

انها هايجنه علي زوبر ابنها ومينفعش تفكر كده بس شهوتها كانت اقوي منها ونامت علي السرير

ورجليها متنيه شويه ومفتوحه وبتلعب في كسها بايدها وفاقت علي منظر يخض لقيت ابويا

واقف قدمها ملط وماسك زوبره اللي واقف مترين لقدام وبيقولها اخيرا .....وهي لسه هتقوم

كان هو اسرع منها وهجم عليها وقع الفوطه من علي جسمها وحشر زوبره كله جوه كسها بالعافيه

ومسك أيدها وشفايفه علي شفايفها وبينيك فيها وهي مكتفه بس كانت هايجنه خالص بسبب علي

وسابت نفسها لجوزها يريحها وفضل بتاع ساعه ونص بيدق في امي لغايه لما جابهم في كسها وملا كسها لبن

وقام خد دوش وخرج بالفوطه وقالها حطي اكل يلا عشان جعان وهي قامت لابست ودخلت

المطبخ تجهز اكل لابويا وانا رجعت اوضتي سريعا وبالليل لقيت هناء جت جابت هديه لامي كمان

ولابسه عبايه بيتي ضيقه فشخ ونص صدرها باين وبقيت مقلوظه خالص وسلمت عليا بدلع

ومشيت وكانت عارفه أنى هيجت عليها اوي ودخلت نمت وصحيت تاني يوم الصبح لقيت رنا

لبست وبتقولي يلا عشان متأخرين علي الجامعه قولتلها لا روحي انتي انا رايح مشوار وهرجع

اعدي عليكي اخدك نروح سوا وهي مشيت والبيت فاضي وانا لبست ونزلت ركبت تاكسي وروحت

المدرسه الخاصه اللي شغاله هناء فيها ودخلت والغفير سلم عليا وعارفني وقالي استاذه هناء جوه

اتفضل كانت الساعه 9 الصبح والمدرسين كلهم في الفصول بيدرسوا للطلاب وانا لسه في الحوش

لمحت هناء في الدور الثاني طلعت علي السلم بس كانت هي اختفيت قعدت ادور عليها لغايه ما

لقيت طالبه تقريبا في 2 ثانوي بتقولي عايز حاجه قولتلها ميس هناء رديت قالت ااأاااااااه

ميس هناء في المعمل اللي في اخر الطرقه حسيت من طريقه كلامها أنها عارفه حاجه انا معرفهاش

وروحت اخر الطرقه لغايه المعمل ولسه هخبط علي الباب لقيت شباك ازاز للمعمل علي جنب كده

بصيت منه لقيت هناء نايمه علي ترابيزه خشب ورافعه الجيبه وفي واحد عرفت بعدين انه زميلها المدرس رافت واقف بين رجليها وحاطط

زوبره في كسها وعمال ينيك فيها وبينهج اوي قمت طلعت التليفون اصورهم وراحوا قالعين عريانين ملط ورجعت هناء نامت على ضهرها على الترابيزة الخشب ورافت رجع رزع زوبره في كس هناء اللي رقعت بالصوت وزوبر رافت داخل طالع وبيختفى ويبان في كس هناء وهي بتوحوح وتغنج وتتاوه وتافاف وهو بيقولها بحبك اوي يا بت يا هناء قالتله اح اح اح اف اف اف اه اه اه ما دام بتحبني نكني كمان يا رافت يا روحي اححححح كسي محتاج زوبرك نكني كمان يا واد ورافت نزل على وش هناء وغرق وشها وشفايفها ورقبتها بوس وعمال يمص ويقفش في حلماتها وبزازها ويرزع زوبره في كسها ويمص قدمينها في بوقه وبعد ساعة

كانوا خلصوا وملا كسها لبن وقاموا لبسوا وانا كنت نزلت بسرعه الحوش واتصلت بيها رديت عليا لما عرفت

اني تحت نزلت ليا جري سلمت عليا وقالتلي معلش بس عشان عندي حصه كيمياء ...

رديت بمسخره وقولت في المعمل ....اتخضيت ولسه هترد كنت أنا رديت وقولتلها عالعموم انا

كنت جايلك عشان كنتي واحشاني ولفيت مشيت وسيبتها وانا خارج من الباب لقيت نفس الطالبه

لقيتها بتقولي شوفت المعمل حلو ازاي وضحكت وانا مشيت بس فيه حاجه لازم اعرفها......

وروحت الجامعه اتصلت باختي طلعت خدتها وروحنا علي البيت الساعه 12 ضهرا....

كان البيت فاضي خدت رنا ودخلنا اوضتها ويدوب قلعنا هدومنا ولسه هخرج زوبري من البوكسر

سمعنا صوت باب الشقه بيتفتح خدنا هدومنا بسرعه ونزلنا تحت السرير انا ورنا وكانت المفاجأة





استنونا عشان تعرفوا حصل ايه....وايه هي المفاجأة ومين اللي فتح الباب



يا تري تفتكروا مين اللي فتح الباب وايه هي المفاجأة ........



"الجزء الثالث"





بعد ما عديت علي رنا خدتها من الجامعة ورجعنا البيت ومكنش حد موجود خالص ودخلنا اوضتها ويدوب قلعنا هدومنا ولسه هنبدا سكس مع بعض وتمصلي زبري والحسلها كسها وانيكها بزبري فى طيزها لقيت باب الشقه انفتح فجاه قمنا لمينا الهدوم بسرعه ونزلنا تحت السرير وخايفين حد يشوفنا ولقينا حلا هي اللي جات علي غير العاده



وبقيت تأمن تشوف في حد ولا لا ودخلت الاوضه قفلت الشباك كويس وكلمت حد في التليفون قالتله اطلع بسرعه من غير ما حد يشوفك وبعد ثواني راحت فتحت الباب لشاب عرفت بعدين ان اسمه امير ودخلوا الاوضه بس مش شايف وشه وحلا قفلت باب الاوضه ودار حوار بينهم بس فيه كلام مش فاهمه :_



حلا :_ بقولك ايه هي ساعة ولازم ننزل احسن لو حد رجع علي غفله هنتفشخ :haha:وكمان انت عملت ايه في الحوار بتاعنا ولا نفضتلي

الشاب امير:_ عيب عليكي الحوار ده هيخلص النهارده متخافيش المهم بس الراجل بتاعنا يفضل مبسوط



وابتدوا يبوسوا بعض وحلا شديته علي السرير ولقيت هدوم بتقع علي الارض وسامع اهاااات عاليه والسرير بقي حلبه مصارعه وحلا هيجانه خالص وبتقولوا نيكني في طيزي وافشخني ااااااه اممممممم وسامع صوت شفايف حلا بتمصله زوبره ولمحت وسط الهدوم اللي علي الارض اندر حلا



لونه ليموني وشكله يجنن وريحته حلوه ومسكته اشم فيه وكان كفيل بأن زوبري يقف على الاخر ولقيت رنا شديته مني وحطيته مكانه تاني

وقالتلي بس لحد يشوفني بس بصوت واطي جدا وفوق مني سامع حلا بتقولوا بصوت هيجان دخله بقي مش قادره ومره واحده سمعتها



بتصوت ااااااااااه امممممممممم اح اح اح اف اف اف بحبك اوي نيكني في طيزي اكتر وفضلوا كده ساعة ونص ومره واحده حلا نطيت علي الارض قعدت علي ركبتها والشاب امير

نزل واقف قدامها وهي ماسكه زوبره وانا لمحت راس زوبره بالعافيه ومش عارف اشوف وشه وهي بتمصله وبعد دقيقتين طلعته من بوقها



وبقيت تدلكه جامد وهو قال ااااااااه ونطر في وشها لبنه وهي لسه بتحلب زوبره تخرج كل نقطه لبن فيه وبقيت تلحس اللبن اللي على وشها بلسانها

وهو لبس هدومه وهي كمان دخلت الحمام نضفت نفسها ولبست هدومها وهو نزل وبعد 5 دقايق هي كمان نزلت واحنا خرجنا من تحت السرير



وكنا عرقانين اوي من الحر بس كنت هيجان اوي ولسه رنا هتقولي علي اللى حصل كنت انا رميتها علي السرير ونطيت عليها ومسكت شفايفها

بوس ومص وايدي الشمال تحت الاندر بتدعك كسها وايدي اليمين بتفعص بزازها ومفرهدين بعض خالص انا ورنا وهي لفيت رجليها حوالين



ضهري ونزلت بشفايفي علي صدرها الملبن امص فيه شويه وهي حطيت ايدها تحت البوكسر تدلك زوبري شويه وانا قلعتها السنتيان والاندر وهي قلعتني البوكسر وشهقت لما شافت زوبري وانا اتخضيت بقي كبير اوي بتاع 23 سم وعريض وراسه منفوخه وتخينه ويدوب دخل راسه و

ربعه جوه بوقها وبقيت بتنهج منه وخرجته ونيمتها علي بطنها ومجرد ما حطيت راس زوبره بالعافيه في خرم طيزها لقيتها بتصوت ااااااااااه مش قادره



طلعته وخليتها تمصلي تاني وافتكرت حلا لقيت نفسي تلقائيا جبتهم جوه بوق رنا وكانوا مولعين وكتير واللبن بقي يخرج من بوقها وينزل

علي صدرها وبزازها الملبن وبقيت تدعك بزازها باللبن وانا قمت خدت هدومي وخدت دوش وخرجت لابس بوكسر ودخلت اوضتي عشان انام شويه



ولقيت بعد 4 ساعات ابويا بيصحيني عشان ناكل وقمت غسلت وشي وخرجت اكل معهم واحنا بناكل لقينا حلا لسه داخله البيت وشكلها تعبانه اوي وقالت إنها هتنام عشان كان فيه شغل كتير ولقيت رنا بصتلي وضحكت بخبث وانا فهمت انها كانت بتتناك اكيد وقمت غسلت ايدي

ودخلت المطبخ عملت قهوه لنفسي ودخلت البلكونه اللي في اوضتي ولقيت رنا جايه تقعد معايا وابويا وامي واخويا ومراته في الصاله



بيشربوا الشاي مع بعض وانا ورنا بنتكلم علي اللي حصل الصبح وهنعمل وازاي حلا قلبها جابها تعمل كده وياتري اول مره ولا ايه وكذا سؤال

مالوش اجابات وقولنا لما كل البيت ينام ندخل الاوضه نفتيش في حاجه حلا يمكن نعرف حاجه والاهم ايه الموضوع اللي بينها وبين الشاب امير

ده اللي كانوا بيتكلموا عليه ومين الراجل اللي جابوا سيرته وانا لازم اعرف وبعد ساعتين البيت بقي هوس هوس وشكلهم نايمين كلهم



احنا الاتنين دخلنا الاوضه براحه لقيت حلا مقتوله نوم ومتغطيه بملايه خفيفه لونها ابيض ونايمه علي جنبها اليمين ورنا فتحت الشنطه بتاعت حلا ولقينا فيها اندر وسنتيان لونهم اسود وقميص نوم احمر وبتاع 10,000 جنيه وعده المكياج بتاعتها ولاقيت فيديو لحلا في موبايلها مع الراجل الغامض اللي راحتله النهارده مع الشاب امير وعرفت من سياق الفيديو ان اسمه ماهر ونقلت نسخة من الفيديو على موبايلي عشان اشوفه براحتي بعدين وانقلبت علي بطنها وهي نايمه والغطاء

وقع على الارض وشوفت احلي وراك في حياتي ولسه هقرب منها لقيت رنا بتشدني وخرجنا من الاوضه وقالتلي لو عاجباك ارجعلها يا حبيبي



وانا خدت رنا اوضتي عشان اصالحها وتربست الباب وكانت لابسه قميص نوم بيتي عليه العاب كرتون وخدتها علي السرير بتاعي افرش فيها

وامص شفايفها وهي لسه مقموصه وقمت جبت حزام من الدولاب وكتفت ايدها بيه وهي بتضحك ومش عارف انا هعمل ايه فيها الغلبانه



وقلعت هدومي كلها وحطيت زوبري بين شفايفها تمصه شويه وبعد كده طلعت علي السرير قعدت بين رجليها وحطيت ايدي الشمال علي بوقها

وايدي اليمين ماسك زوبرى بيها ودخلته في طيزها حشر وهي بتصوت ااااااااااه وبتموت بس كاتم صوتها بايدي وبعد معافره مني دخلت



نص زوبري بالعافيه وبقيت انيكها بسرعه وبعد نص ساعه فرم في رنا جبتهم جوه طيزها وهي كانت خلصت ومش قادره تتحرك ولا تتكلم وفكيت

الحزام ولبست هدومي وبعد شويه قامت نزلت القميص علي رجليها ومكنتش لابسه تحته حاجه اصلا ورجعت اوضتها وهي بتعرج ومش



قادره تمشي من كتر النيك وانا قعدت شويه ولعت سيجاره افكر في اللي جاي وهعمل ايه بس النوم غلبني وصحيت علي صوت امي تاني

يوم وصحيت خدت دوش ولبست وفطرت معهم ورنا قالت إنها تعبانه ومش رايحه الجامعه بس كانت تعبانه مني انا وانا روحت الجامعه



لوحدي وقابلت صحابي قعدنا في الكافتيريا بتاعت الجامعة ومدخلتش ولا محاضره وفي اخر اليوم رجعت البيت لقيت امي ورنا في المطبخ

بيعملوا اكل سلمت عليهم ودخلت اوضتي غيرت هدومي وقعدت في الصاله اتفرج على التلفزيون عقبال مالغداء يخلص عشان ناكل كلنا



والغداء اتحط علي السفره وابويا طلع يتغداء معنا ويرجع المحل تاني وقعدنا ناكل مع بعض وابويا بيكلمني يطمن علي المذاكره والجامعة وكده

وبعد الاكل قمت نمت كنت جعان نوم جدا وصحيت بالليل علي الساعه 11 بليل دخلت الحمام خدت دوش وطلعت لقيت ابويا وامي داخلين يناموا وانا قعدت في الصاله بشرب سيجاره وبيبسي ولقيت رنا وحلا خرجوا يقعدوا معايا رنا لابسه ترنج خفيف جدا ولزق في جسمها وحلا

لابسه هوت شورت اسود وتيشرت ابيض نص كوم مبين نص صدرها وكتفها وقعدوا معايا ولقينا فيلم اجنبي اكشن بس فيه كام بوسه شفايف



علي كام لقطه سكس بشياكه بردوا وقاعد علي الكنبه و رنا علي شمالي وحلا علي يميني ومندمجين مع الفيلم والساعه جات 12 لقيت رنا

قامت عشان عايزه تنام وانا فردت جسمي علي الكنبه وحلا قاعده في نص الكنبه وايدي علي ضهرها عادي مفيش حاجه وبعد نص ساعه كده



لقيت حلا ضهرها قفش شويه عليها وبعفويه نمت قدامي علي الكنبه بس علي جنبها بردوا وضهرها ليا ويدوب الكنبه واخداني انا وحلا بالعافيه

وفاضل 2سم وزوبري يلمسها وجات لقطه سكس في الفيلم وانا بعدل نفسي وزوبري وقف وخبط فيها وهي اتخضيت براحه وانا لفيت ايدي

علي رقبتها وحاضنها وراس زوبري ملمسه في ضهرها وهي حاسه بيها بس مكسوفه تتكلم او تبص حتي ومفيش 5 دقايق ولقيتها قايمه تنام



ولسه بتلف عشان تمشي نديت عليها وقولتلها مفيش بوسه يعني قبل ما تنامي ومش انا اللي طلبت بوسه لا ده زوبري وهي رجعت وبتوطي

عشان تديني بوسه في خدي لفيت وشي مره واحده وخدتها في شفايفي وهي اتكسفت ولفيت دخلت اوضتها تنام وبعد 5 دقايق قمت ادخل



الحمام لقيت باب اوضه حلا موارب والنور مطفيء بس في ضوء من عمود الكهرباء اللي في الشارع وحسيت بحركه في الاوضه وانا

لسه علي باب الاوضه بصيت علي رنا كانت في سابع نومه وبصيت علي حلا لقيتها نايمه علي جنبها الشمال يعني ضهرها ليا ومتغطيه بملايه



خفيفه وولما ركزت لقيتها بتدعك كسها بايدها وبعد شويه خرجت ايدها حطيتها علي شفايفها تمص عسلها عرفت انها هيجانه بسببي وقولت

في احتمال كده انى اكون قربت من حلا ودخلت نمت وانا مبسوط فشخ عشان عملت خطوه صح في حوار حلا والجراءه حلوه اوي اوي



وصحيت تاني يوم كالعاده وخدت رنا وروحنا الجامعة وكل واحد راح المدرج بتاعه ولقيت رنا بتكلمني عشان نروح خليتها تروح هي عشان انا

لسه عندي محاضره وخلصتها علي الساعه 2 في عز الحر ولسه خارج من الجامعه ولقيت حلا بتتصل بيا عشان تعبت في الشغل ومش قادره



تروح وانا ركبت مترو بسرعه وروحت لحلا اجيبها وطبعا البلد واقفه بسبب الزحمه القاتله وخدت حلا اللي كانت لابسه جيبه ضيقه مفتوحه من الجنب وتيشرت اسود سابعه ضيق وفلقه بزها باينه وكوتش ابيض وركبنا مترو وكان مفرمه بشريه وخدت ركن وقفت فيه وخدتها تحت دراعي



جنب الباب كده وايدي علي اول ضهرها وصوابعي لامسين فرده طيزها الشمال من فوق وعامل عبيط وهي حاسه بس ساكته وكل المترو

عينه علي حلا عشان جامده اوي والمترو وقف عشان ناس تنزل من ضمنهم واحد وهو نازل في الزحمه ادي لحلا بعبوص مغرى من تحت خلاها



تنط من مكانها وقالت اه مكتومه وانا شوفته بس عملت عبيط ولما سالتها مالك قالتلي ضهري قافش شويه عليا بس وبعد شويه وصلنا البيت

وطلعنا سوا وهي دخلت اوضتها نامت وكانت تعبانه شويه وانا دخلت سلمت علي امي واختي رنا وابويا ودخلت غيرت هدومي وخرجت



لقيت علي وهناء جايين يتغدوا معنا وبعد ساعه كلنا مع بعض ولقيت ابويا بيقولنا الجمعة الجايه إنه عازم كل اللي شغالين معه في الماركت

وهو كل فتره بيعمل كده بس اول مره يتعزموا في البيت عشان كل مره كان بيعزمهم في المحل علي اكل بس المره دي اجازه ليهم من الشغل



وبعد الغدا قمت دخلت اوضتي اقعد مع حالي وبكلم صحابي علي الواتس وكده و بعد ساعات نمت وتاني يوم مروحتيش الجامعه وصحيت

لقيت البيت فاضي وفجاه لقيت حلا خرجت من اوضتها مكنتش اعرف انها موجوده وسلمت عليا وفطرنا سوا وقامت تعملي قهوه ومره واحده



بقيت طيبه زياده عن اللزوم ولاقيتها بتقولي تعالي نخرج سوا انا ماصدقت ودخلت البس يمكن ترجع في كلامها وكنت لابس قميص ابيض بكوم

وبنطلون جينز اسود وجزمه شمواه سوده شيك جدا وحاطط برفان ولابس ساعه ونضاره وحاجه تشرف يعني بس حلا كانت الجمال كله



لابسه جيبه ضيقه وخفيفه اوي وقصيره شويه لونها نبيتي وكوتش ابيض وقميص أبيض ضيق اوي وشعرها كحكه وبرفان يخبل وفل مكياج

وخرجنا روحنا مطعم في وسط البلد شيك جدا قولنا نتغدا وبعد كده ندخل سينما سوا انا وحلا ودخلنا المطعم والويتر دخل يرحب بينا



الويتر :_ مساء الخير يا افندم نورتنا تحبوا تطلبوا ايه

حلا :_ ممكن انا اخد مكرونة بالبشاميل+ قطعتين فراخ بانيه

انا :_ وانا رز بسمتي وسلطه+ربع فرخه مشويه

الويتر :_ تحت امرك يا افندم حالا عن اذنك



ومشي الويتر وانا وحلا قاعدين علي كنبه جنب بعض وهي شابكه ايديها في ايدي ووشها منور اوي بس لسه مش فاهم حاجه خالص منها

والويتر جاب الاكل وابتدينا ناكل وهي بقيت تاكلنا في بوقي ومدلعاني اوي واللي يشوفنا يقول مخطوبين جديد :99: وبعد الاكل طلبت الشيك



وحاسبت وقمنا خرجنا من المطعم وكان فيه في الشارع بره (Jeep cafe) يعني عربيه واقفه بتبيع سوفت درينك جبت منها 2 قهوه لينا

ووقفنا علي جنب نشربهم وبعد شويه اتحركنا وروحنا علي السينما وقطعنا تذاكر ودخلنا فيلم (Welad Rizk) وخدنا كرسيين ورا خالص



والدنيا ضلمه وهي فتحت اول زرار من القميص بس انا خدت بالي والسنتيان كان باين ولونه اسود وصدرها نصه باين وشكله سكسي اوي

يهيج وايدها الشمال متشبكه في ايدي اليمين ونايمه في حضني وايدي الشمال علي كتفها ملفوفه ونازله تحت رقبتها وفوق صدرها ب2 سم



والفيلم ابتدا وكان شيق جدا وممتع صراحه وكل شويه تبصلي وتضحك برومانسية وابتدات ادخل صوبع صوبع بين فلقه بزازها براحه اجس

نبضها ولقيتها بتعض شفايفها وتغمض عينها عرفت انها هيجانه ومبسوطه اوي وسيبت صوابع ايدي بين صدرها الملبن لفتره طويله ومبسوط



وبقيت هي بتمص في رقبتي كانها بتديني بوسه يعني وانت قولت اخليها تولع وانقل عليها شويه وفضلنا كده لآخر الفيلم ومعملتش حاجه تاني

وخرجنا اتصورنا سوا بره وهي في حضني وبعد كده رجعنا البيت مبسوطين ومش عارف ايه سر السعاده او الاهتمام اللي ظهر فجاه من حلا



ليا مره واحده وانا دخلت اوضتي يدوب غيرت ولقيت حلا بعتتلي الصور علي الواتس وقالتلي بحبك علي فكره :g058: الكلمه دي كانت

كفيله ان ادخل افشخها وانا اصلا هيجان بس قولت يمكن انا فاهم غلط اتقل يا واد عشان متستعجليش علي حاجه وتبقي انت اللي غلطان



وفعلا نمت بدري وعدي يومين مفيش حاجه جديده وجه يوم الجمعة اللي هو يوم العزومه وجالنا الناس اللي شغالين مع ابويا ونعرف بعض

كويس وكلهم من المنطقه وبقالهم كتير شغالين مع ابويا وفي وش بعض 24 ساعه يعني بس اول مره يطلعوا البيت يتغدوا معنا كلنا



حسام 32 سنة متجوز ومحترم جدا وشكله ابن ناس واموور شويه وبدقن خفيفة

عادل 28 سنة قمحاوي وشعره اسود قصير من غير دقن ومش متجوز وعايش لوحده بعيد عن اهله وبيزورهم كل شهر مره في الصعيد

رانيا 24 سنة طلقه مصريه مش محجبه ولبسها كله بناطيل جينز ضيقه وتيشرتات نص كوم وقمصان بكوم وسكس خالص

يسرا 20 سنة محجبه ولبسها كله عبايات ضيقه وصناديل كعب عالي

سعاد 22 سنة دي فاجره اوي لو فاكرين دي اللي ابويا زانقها في المخزن عشان كانت عايزه فلوس عشان خطوبتها

ميار 21 سنة منقبه ولابسها محترم بس امووووره فشخ وهاديه جدا



وطلعوا سلموا علينا وكانوا جايبين شيكولاته وحلويات و دخلوا قعدوا والبنات قاموا يساعدوا امي واخواتي البنات وهناء مرات اخويا واحنا

قاعدين بره رجاله في بعض نهزر ونضحك شويه والساعه جات 4 عصرا والاكل اتحط وقمنا ناكل كلنا مع بعض وميار كانت صعبانه عليا



عشان بتاكل من تحت النقاب ومكسوفه ومش واخده راحتها واكلنا والحريم شالوا الاطباق ودخلوا المطبخ يغسلوا المواعين وامي خرجت

بصينيه الشاي وكانت لابسه عبايه بيتي بكوم وواسعه وهي بتوطي تحط الشاي صدرها كان مدلدل ولقيت عادل مبحلق في امي بس محدش

ركز عشان كانوا بيتكلموا حتي امي مخدتيش بالها ومشيت واحنا قعدنا نتكلم عن احوال البلد والشغل والدراسه وبنحكي مع بعض كلنا



والبنات دخلوا قعدوا في الاوضه واخويا علي خد صينيه الشاي ودخلها المطبخ لامي اللي كانت واقف علي الحوض بتنضف حاجات خفيفه كده

ولازق فيها من وراءه وحك حكه بسيطه وهي حسيت بيه عملت عبيطه اصل انا مش بحب يفوتني اي لقطه زي دي :smi:



واليوم خلص والناس مشيت وانا دخلت اوضتي اتسحل في اي حاجه مع حالي وعديت فتره علينا وابويا بقي في المحل دايما بسبب الضغط

ورنا في اوضتها بتذاكر عشان داخله علي امتحانات ميد تيرم وامي بين الشغل والبيت وهناء مسحوله مش بشوفها كتير وعلي شرحهم طبعا



وحلا في شغلها وكل فتره بنخرج سوا مع شويه معاكسات علي مداعبه خفيفه وفي يوم حصل موقف لذيذ جدا كانت الساعه 7 بالليل

وابويا في المحل واقف عند الكاشير اللي كانت قاعده فيه ميار وانا دخلت سلمت عليهم ووقفت اهزر شويه معهم وبعد 10 دقايق لقيت امي



دخلت المحل تشتري شويه طلبات اه تشتري احنا صحاب المكان بس بندفع زينا زي غيرنا ودخلت ركن المنظفات بالعربيه اللي بيتحط فيها

المنتجات اللي بنستخدمها وابتديت تنقي كذا حاجه وجات تجيب مسحوق من اخر رف مكنتش طايله وعادل راح عليها يساعدها وقالها



ممكن اساعدك ومن قبل ما ترد كان هو واقف وراءها وزوبره اللي تحت شراول ضيق وخفيف لازق فيها وايده علي ايديها ووش رجليه

تحت كعب رجليها وماسكين ايد بعض وبيجيبوا المسحوق سوا وامي بقيت متشعلقه علي زوبر عادل وبصتله وابتسمت وشكرته بس مش



عارف بتشكره علي المساعده ولا علي إنه كان زانقها ولفيت كملت شوبينج و رجعت لميار علي الكاشير حاسبت وانا شيلت منها الشنط وطلعت

معها ودخلت خدت دوش وطلعت بالبوكسر وعملت كوبايه شاي ودخلت اوضتي وولعت سيجاره مع كوبايه الشاي وقعدت اكلم صحابي شويه



علي الواتس وبعد كده نمت نوم عميق ومحستيش بنفسي غير علي رنه موبايل من علي اخويا بيقولي إن هناء تليفونها مقفول ومش عارف

يوصلها قفلت معاه وقمت لابست ترنج وغسلت وشي وفتحت باب الشقه لاقيت مفتاح شقه علي اخويا في الباب وبحط ايده علي المفتاح



عشان افتح الباب لاقيت الباب انفتح مره واحده وكانت مفاجأة في وشي .......

استنونا عشان تعرفوا حصل ايه وايه هي المفاجأة.....

مستني رايكم عشان اكمل قصتي ورايكم بيشجعني علي الكتابه والانتقاد بتعلم منه ......



"الجزء الرابع"





بعد ما علي اخويا كلمني قمت لبست بسرعه ترنج وخرجت من شقتنا ولقيت مفتاح شقه علي اخويا في الباب ولسه هفتح الباب لقيته انفتح وانا اتخضيت ولقيت هناء بصتلي اوي واتخضيت عشان كنت واقف قدام الباب ولقيت عندها شباب وبنات كانوا بياخدوا درس عشان

الامتحانات قربت ومن ضمنهم البنت اللي قابلتها في المدرسة ولقيتها غمزتلي وضحكت ونزلت وقولت لهناء إن علي قلقان عليها اوي قالتلي

الموبايل كان فاصل وانا دخلت البيت اتصلت بعلي وبلغته إن هناء في البيت عشان يطمن ودخلت لابست ونزلت وقفت مع ابويا في المحل شويه وبعد ساعتين كده لقيت امي اتصلت بيا عشان نتغدى ولما عرفت اني في المحل مع ابويا لقيتها بتقولي هات ابوك واطلعوا عشان ناكل

وبعد ربع ساعة طلعنا عشان نتغدا ولقيت امي ورنا في المطبخ بيحضروا الاكل وحلا في الصاله قدام التليفزيون بتتفرج وقالت لابويا :_

حلا :_ يابا بعد اذنك انا رايحه فرح صاحبتي النهارده ممكن

بابا :_ هو ممكن يا روح بابا بس بلاش تتاخري

حلا :_ لا مش هتاخر يا بابا وهاخد اخويا معايا عشان مكونش لوحدي ......

كانت رنا وامي حطوا الاكل علي السفره وقمنا كلنا عشان ناكل وقعدنا نرغي في اي حوار وخلاص ومحدش طايق حد :haha:

وبعد الاكل دخلت اوضتي اشرب سيجاره واسمع ام كلثوم شويه ولقيت حلا دخلت عليا الاوضه وقالتلي يلا البس يا حبيبي عشان نلحق

نروح ونرجع وانا دخلت خدت دوش سريع وخرجت دخلت اوضتي فتحت الدولاب خرجت طقم شيك الشيك ياخواتي :g014:بنطلون ابيض قماش وقميص بطيخي فاتح وجزمه شمواه سوده مع برفان حلو والساعه الجميله وحلا لابسه فستان قصير فشخ وصدرها باين ولونه كحلي وجزمه بووت لونها بني وشعرها علي كتفها اليمين وشكلها يهووس ونزلنا ركبنا تاكسي وروحنا علي القاعه

كان فيه ناس كتير طبعا ومعظم الشباب ازبارهم واقفه علي حلا وفي واحد قالي كلمه بس انا مش واخد بالي قالي يا بختك بالكرباج اللي معاك

ودخلنا القاعه سلمت علي العروسه وعلي صحابها وقعدنا علي الترابيزه سوا وبعد شويه قامت ترقص مع صحابها والفستان اترفع شويه بس

الشباب هاجوا وواحد منهم ادي بعبوص مغرى لاختي خلها تنط وحسيت الاندر بتاعها انقطع بس محدش خد باله وخرج من حلا احلي ااااااه

بطريقه واحده شرموطه ولقيتها جاتلي عشان اوديها الحمام وخدتها وخرجنا من القاعه دخلنا شمال مشينا في ممر طويل شويه

آخره الحمام هي دخلت وانا لقيت علي اليمين حته شبه مهجوره دخلتها لقيته مكان هادئ جدا ومفيش حد ووقفت ولعت سيجاره وبعد شويه

خرجت حلا تدور عليا وانا لمحتها وناديت عليها راحت جاتلي وقفت معايا ونامت في حضني وانا لفيت ايدي حوالين وسطها من فوق

وصوابع ايدي علي حرف بزها وهي بقيت متعوده على كده وعماله تقول بصوت مكتوم اممممممم وبعد ما خلصت السيجاره خدتها ودخلنا

القاعه سلمت هي علي صحابها وحدتها وخرجنا ركبنا تاكسي وروحنا علي البيت وطالعين علي السلم وهي قدامي وانا وراءها وشايف الاندر بتاعها لونه موووف ويخبل وهي بصيت فجاه عليا لقيت عيني علي الاندر عضيت علي شفايفها ونزلت الفستان شويه وضحكت وطلعت بسرعه

ودخلنا البيت هي راحت اوضتها وانا دخلت اوضتي ولسه هقعد علي السرير لقيت رنا جتلي وقالتلي حصل ايه احكيلي وعايزة تعرف تفاصيل

وانا حكيت كل حاجه وهي قامت عشان ترجع الاوضه لقيت بعبوص مني دخل جوه طيزها وقالت ااااااه اممممممم براحه يا عم وضحكت وراحت الاوضه تذاكر عشان تاني يوم الصبح عندها امتحان ميد تيرم وبعد ساعه كده كان كل البيت نايم وانا خرجت من اوضتي دخلت الحمام

وانا خارج لقيت البلكونه منوره قولت حد نسي النور مولع وروحت عشان اقفل النور لقيت حلا في البلكونه واقفه بتشرب سيجارة واول لما

شافتني اتخضيت وانا استغليت الفرصه وابتدات ازعق شويه لقيتها حطيت ايدها علي بوقي وقالتلي ابوس ايدك بلاش حد يعرف ممكن وانا

اعملك اللي نفسك فيه وشالت ايدها وانا من غير رد بصيت علي فلقه بزازها وضحكت ولقيتها غمزتلي وقالتلي انا تعبانه اوي وعايزه انام وبكره ليك مفاجاه حلوه مني اتفقنا ودخلت نامت وانا طفيت نور البلكونه والشيش ودخلت اوضتي نمت انا كمان عشان كنت صاحي بدري بسبب علي

اخويا لما كان قلقان علي مراته هناء وصحيت تاني يوم الصبح عشان اروح الجامعه وخدت رنا معايا ولما وصلنا هي دخلت عشان عندها امتحان وانا قابلت صحاب السوء وروحنا قعدنا في كافيه مع بنات من الجامعه ولقيت رنا بتكلمني تقولي قدامها ربع ساعة وتخلص وانا قمت وسيبتهم ورجعت الجامعه لقيت رنا خرجت خدتها وروحنا البيت لقيت امي في المطبخ بتعمل اكل ودخلت سلمت عليها وانا

واقف معها جنب التلاجه بنهزر ولقيت حلا شكلها لسه صاحيه ودخلت سلمت علينا وفتحت التلاجه تشرب ولقيتها غفلتني فجاه ومسكت

زوبري بايدها الشمال وهي بتبص لماما تكلمها وامي مش شايفه حاجه من باب التلاجه وبعد كده خدت المياه وخرجت من غير ما تبصلي حتي

مش عارف كان قصدها ولا هي مجنونه ولا اي وانا دخلت اوضتي غيرت هدومي ودخلت خدت دوش وخرجت قعدت في الصاله وبعد نص ساعه لقيت الغداء اتحط وقمت من غير ما استني حد وابتدات اكل وامي اتصلت بابويا عشان ياكل بس هى قال إنه هياكل تحت عشان مشغول

وامي ورنا وحلا قعدوا ياكلوا معايا وحلا مش مدياني اهتمام خالص وخلصت اكل سريع سريع وقمت دخلت اوضتي عشان انام ساعتين راحه

واقوم فايق ونمت بالبوكسر وانا نايم والمخده علي وشي حسيت بايد ناعمه داخله تحت البوكسر بتدعك زوبري احساس جميل جدا افتكرت

رنا بس لما شيلت المخده من علي وشي اتصدمت لقيت حلا هي اللي ماسكه زوبرى وبتقولي بصوت واطي شيش وبتبص حواليها ولقيتها

بتقولي ساعه وتجيلي الاوضه وخرجت حلا وانا نطيت من مكاني مبسوط جدا ودخلت خدت دوش ونضفت نفسي كويس وخرجت من الحمام

دخلت اوضتي لابس فوطه وفتحت الدولاب طلعت بوكسر مكتوب عليه من قدام "احذر الوقوف متكرر":g030: ولبسته وفوق منه هوت شورت اسود وتيشرت ابيض نص كوم وحته برفان كتير وسرحت شعري ولقيت امي ورنا نازلين رايحين مشوار وابويا في المحل قولت كده

حلا عارفه إن البيت فاضي وخرجت من اوضتي روحت علي اوضه حلا فتحت الباب علي طول لقيت حلا نايمه علي بطنها علي السرير ولابسه

اندر رمادي فاتح بس مش فتله اللي هو شبه البوكسر شويه ولابسه تيشرت ابيض بكوم والكمام بتاعته رمادي ومن وراءه لحد ضهرها ومن قدام

لغايه فوق بطنها وتحت صدرها وبزازها الملبن وشكلها مش لابسه سنتيان وقامت قعدتني علي كرسي انتريه وقعدت علي رجليا واحاااا علي فخادها

ولفيت ايديها علي رقبتي ومسكت شفايفي بوس ومص وعض وانا زوبري وقف علي الاخر بين وراكها ومسكت ايدي حطيتها علي بزازها من تحت التيشيرت احسس عليها ولسه بنبوس بعض وهيجانين نيك وزوبري وقف وشكله بقي يخوف من كتر الهيجان وبعد ربع ساعة بوس

نزلت علي ركبتها بين رجليه وقلعتني الهوت شورت وضحكت لما شافت البوكسر واللي مكتوب عليه وقلعتني البوكسر براحه فشخ وظهر الوحش القاتل وشهقت اوي وقالت احاااا زوبرك كبير اوي وايدها بتحسس عليه وقالتلي كان فين من زمان ده ونزلت بشفايفها تمصه وتلحسه

بجنان وانا بتوجع وبقول اااااه اممممممم مصي اكتر وفضلت تمصه 23 دقيقه تقريبا وقامت قلعتني التيشيرت وقلعت كل هدومها وطلعت علي حجري ومسكت زوبري بايدها تظبطه علي خرم طيزها وقعدت وسمعت احلي ااااااااااه من حلا ووشها في وشها وبزازها قدامي وعيطت من الفرحه وقالتلي كنت فين من زمان

وانا ماسك بزها افعص فيه بشفايفي وهي طالعه نازله علي زوبري واحنا مولعين وفرحانين ببعض وانا مش مصدق إنى بنيك حلا اختي وايه

كمان زوبري عاجبها اوي ومش هتسبني بعد كده تاني وشغالين نيك في بعض ومش مصدق إن ده حصل وبنيك حلا البطل وضربتها

بالقلم جامد علي وشها عشان اتاكد اني مش بحلم لقيتها رديت عليا بقلمين علي وشي جامد زاقتها وقعت علي الارض قمت شديتها من شعرها

جامد لغايه السرير بتاعها ونزلت ضرب فيها جامد اوي واتغشميت عليها ومناخيرها جابت ددمم وهي كمان كانت شديدة وعمالة تضرب في وشي لحد ما مناخيري جابت دم وبتعيط وبعيط وقلبتها علي بطنها بالعافيه وحطيت

زوبري في طيزها جامد اوي وفضلت انيك بغل فيها ساعة ونص وبعد شويه خرجته ومسكتها من شعرها جامد اوي ونزلتها علي الارض ولسه ماسك

شعرها بايدي الشمال ومسكت زوبري بايدي اليمين حطيته في بوقها غصب عنها تمصلي زوبري شويه وبعد كده خرجته وهي وانا بنعيط جامد من الضرب اللي ضربناه لبعض

ونطرتهم علي وشها وشعرها وغرقت وشها وشعرها لبن وقمت لبست وخرجت دخلت اوضتي وانا رافع علم الانتصار:haha:

وبعد نص ساعه كده امي ورنا كانوا وصلوا من بره وانا في اوضتي والساعه جات 9,30 قولت اطلع اعمل كوبايه شاي ليا ولسه بفتح باب

الاوضه بتاعتي ورميت عيني علي اوضه امي لقيت مفاجاه لا علي البال ولا علي الخاطر........



"الجزء الخامس"





بعد ما طلعت من اوضه حلا ودخلت اوضتي وعلي الساعه 9,30 خرجت اعمل شاي لقيت مفاجاه لقيت علي اخويا واقف علي باب امي وعينه

علي خرم الباب بيبص عليها والبيت هوس هوس والدنيا ضلمه بس انا سامع صوت امي معني كده هي صاحيه بس بتكلم مين ابويا في المحل

وسايب الموبايل بتاعه هنا علي الشاحن ولقيت علي بيدعك زوبره وفتح باب الاوضه براحه ونزل علي الارض عشان ماما متخدش بالها منه

وانا قربت من الباب لقيت علي نايم على الارض وامي نايمة على السرير بس بالعرض وبتكلم حد في التليفون وايدها علي كسها فرك ودعك



المتصل :_ ....................

امي :_ ههههه يخربيتك اخر مره كنت هموت تحت منك يا مفتري

المتصل :_....................

امي :_ لابسه فيزون احمر شفاف من غير اندر وسنتيانه سوده بس وبدعك كسي الهيجان بسبب كلامك (بهيجان وشرمطه) تعالي نيكني بقي

المتصل :_ .................

امي :_ اهو يا حبيبي بفعص بزازي اللي انت بتحبهم ونفسي تفشخني وتنيكني زي كل مرة وتجيبهم علي صدري ااااااااه امممممم





ومره واحده ايد علي خبطت في السرير وامي اتخضيت وقامت بسرعه من السرير وبصيت علي الباب شافتني ولسه هتكلمني لقيت علي طالع

من وراءه السرير وعينه بتاكل لحم امي الوسخ وقالها كنتي بتكلمي مين يا شرموطة وضربها بالقلم وقعت علي الارض ومسك التليفون بتاعها

كان الخط لسه مفتوح وقال الوووو السكه قفلت وامي قامت ضربته بالقلم جامد علي وشه قالتله انت بتكلمني ازاي كده وتمد ايدك علي امك

يا حيوان ....قالها انا متابعك من بدري ومستني اللحظه دي وبدال عايزه تتناكي يبقي انا اولي من الغريب وقلعها ملط وبقت ماما عريانة ملط وحافية وزاقها علي السرير بالعافيه ونام

فوقيها وهي بتعافر معاه وهو يبوس فيها في كل حته في وشها وهي ضربته بالقلم جامد علي وشه قام فضل يضرب فيها بتاع ٥ دقايق كده

وانا واقف بصورهم من وراءه الباب وهي شايفني وبتقول مروان ....قام علي رد عليها قالها مروان نايم ومحدش هيرحمك مني الليله دي يا

حلوه وهي من كتر الضرب مش قادره تتحرك وعلي مسك شفايفها بوس ومص وعض و مصمصه وايده علي كسها بيفركه ويفعصه جامد

ونزل يلحس في بزازها الضخمة ويقفش فيهم ويمص حلماتهم وهو مش مصدق نفسه وقام قلعها الفيزون زي ما قلنا بغشوميه وطلع زوبره حطه في كسها كله مره واحده بعصبيه وابتدا ينيكها وهو رافع رجليها في الهوا

وهي شهقت اوي وهو ماسك ايدها جامد وشفايفه علي بزازها يمصهم ويلحسهم ومن تحت بيحفر بزبره في كسها المبطرخ اللي كان فيه شويه شعر

خفيف اوي وهي بقيت بتزززوم جامد جدا وموحوحه وبتقولوا اممممممم اااااااه نيكني اكتر يا حبيبي جيبهم علي صدري وبزازي وقطع كس امك يا عرص افشخ لحم امك يا متناك اممممممم اااااااه وعلي بقي هيجان اوي وفضل ينيك في مامتنا ساعة ونص وخرج زوبره وطلع قعد علي بطن مامي وهي رافعت راسها شويه و

جابت مخده تحت دماغها تسندها ومسكت زوبره بايدها الاتنين وممحونه خالص وبتمصله اوي وتلحسه بجنون وهو ايده علي بزازها الكبيرة اوي

يفعص فيها وانا لسه بصور فيهم من وراء الباب وبعد شويه علي جاب لبنه علي وشها وشعرها وبقيت لسه ماسكه زوبره تحلبه وتلحس راس زوبره من اللبن اللي بينقط وعلي قام لبس هدومه وخرج من الاوضه كنت انا اتداريت لغايه ما رجع بيته وانا دخلت علي امي اللي لسه نايمه

ووشها كله لبن وانا عمال اصورها وهي كانت فاقت من الهيجان ولسه هتعيط وبتكلمني كنت انا سيبتها ومشيت روحت اوضتي عشان انام

ورافع علم الانتصار:wave:كده امي تحت ايدي زي حلا ورنا وهناء ونمت نوم عميق جدا وصحيت تاني يوم الصبح لقيت البيت فاضي خالص

قمت خدت دوش وفطرت وعملت قهوتي ودخلت اوضتي ولعت سيجاره وحاسس اني راجل البيت ومحدش يقدر يكلمني خالص علي اي حاجه

وقعدنا بتاع اسبوع محدش بيتكلم مع حد والبيت متكهرب ومحدش فاهم حاجه خالص وانا مش بكلم امي وهي مرعوبه مني وبقيت مش طايقه علي عشان كان السبب إن انا امسك عليها ذله وحلا بقيت تحت ايدي ومتقدرش تكسر كلامي ولقيت يسرا اللي شغاله مع ابويا في المحل طلعت عزمتنا كلنا علي فرحها اللي كان بعد ايام وفرحنا جدا وهي غلبانه اوي ومحصلش حاجه تاني لغايه يوم الفرح بتاع يسرا

ولبسنا كلنا وروحنا الفرح اللي كان في قاعه وكل الناس كوم وامي كوم تاني لابسه فستان طويل رمادي بفتحه من ناحيه اليمين لغايه فخادها

ومن تحته هوت شورت قطن نفس لون الفستان وعامله زى رانيا يوسف:haha:وطبعا انا بعاملها حلو اوي عشان الناس وعشان امي وبقيت شايف

في عينها حب ليا وكسره في نفس الوقت وحزن وشديتها من ايديها وطلعنا بره القاعه وقفنا في التراس اللي كان علي النيل وولعت سيجاره

وكان اول مره اشرب سيجاره قدامها ولقيتها حطيت ايدها الاتنين علي صدري وعينها في عيني وانا حطيت ايدي الشمال علي وسطها من

وراء برومانسية وقولتلها متخافيش انتي امي بردوا وانا بحبك اوي وايدي نزلت علي فرده طيزها الشمال احسس عليها وقولت مش عايز

اكتر من كده وابتسمت .....رديت ماشي يا حبيبي انتي قلبي وكلي بتاعك في اي وقت ده انت (اخر العنقود وسكر معقود):g014: انا داخله القاعه بقي

وانا فضلت واقف بكمل السيجاره وبعد كده دخلت القاعه اتصورت مع العيله شويه بس مع رنا اكتر واحده عشان هي بتحبني جدا

وخلصنا الفرح و رجعنا البيت مبسوطين وعلي ومراته دخلوا بيتهم وابويا دخل يغير هدومه والبنات هكذا وامي في المطبخ بتعمل عشا خفيف

لينا وانا دخلت وراءها المطبخ وهي محستيش بيا وقمت اديتها بعبوص مغرى من تحت نطيت من مكانها وقالت اه بلبونه ولفيت وشها ليا

كنت انت زانقها عند الحيطه عشان محدش يشوفنا ومسكت شفايفها الكريز مص وعض براحه وبوس وهي اتجاوبت معايا بس الحلو ما يكملش

لقيت البنات طالعين من الاوضه يساعدوا ماما في الاكل كنت انا جريت دخلت الحمام بسرعه غسلت ايدي وخرجت الصاله قعدت مع ابويا شويه وبعد ربع ساعه خلصنا اكل والبنات قاموا دخلوا الاوضه وانا دخلت البلكونه اللي في الصاله وامي جنب ابويا في الصاله بيتكلموا

وامي حاطه رجل علي رجل ووراكها كلها خارجه من الفستان وابويا عينه برقت لما شاف فخادها وحط ايده علي فخادها بحسس عليها وقالها

يلا ندخل جوه وضحك وهي ماصدقت عشان تتناك وقاموا دخلوا الاوضه وانا بقيت متضايق عشان كنت عامل حسابي انيكها لاول مره....

ودخلت اوضتي غيرت هدومي وقاعد مولع سيجاره ومبضون وهيجان فشخ لغايه ما جاتلي فكره تقوم اشوف مين صاحي من البنات .....

ودخلت اوضتهم لقيت حلا نايمه ورنا نايمه علي بطنها علي السرير ولابسه شورت ابيض قطن علي اللحم وتيشرت بنفسجي علي اللحم و

ماسكه الموبايل وانا شاورت لها بايدي تيجي الاوضه عندي وهي ماصدقت وكانت في الاوضه قبل مني :99:ودخلت قفلت الباب ولقيتها نطيت

في حضني ولفيت رجليها حوالين ضهري ومسكت شفايفي بوس ومص وعض وايدي علي طيزها المهلبيه افعص فيهم واخدتها نيمتها علي السرير وروحت قفلت الباب بالمفتاح وطفيت النور عشان لو حد صاحي يفتكر اني نايم وروحت علي السرير كانت رنا قلعت هدومها وانا قلعت

هدومي بردوا ونطيت عليها بصمت وبقنا مقطعين بعض بوس ومص وصوبعي بيدعك كسها وهي بتدلك زوبري وقالتلي بكل وساخه ومحنه

انت بطلت تنيكني ليه بقي ها ولا خالص مش عاجباك نيك وافشخ في جسم اختك بقي ولا زوبرك مش بيقف غير علي حلا:smi:

انا سمعت الكلمه دي وتنحت واتصدمت ولقيت رنا بتكلمني...ايوه شفتك وانت زانقها وعايزاك تنيكني زيها وتجيب لبنك علي بزازي بقي نيكني

الكلام ده كان كفيل يخليني اتحول لوحش ومسكنا شفايف بعض بوس ومص ولحس وفشخ ومسكتها من وراكها وشديتها عليا اكتر وبقي

راس زوبري بتزق في باب كسها ولقيت رنا زاقت وسطها عليا اكتر وزوبري دخل في كسها الضيق ولفيت رجليها حوالين ضهري بسرعه ولفت

ايديها علي رقبتي وبقيت طالعه نازله علي زوبري والنيك بقي ممتع ومشوق جدا وكان اول مره انيك رنا في كسها بس احاأااااااا مين اللي فتحها ومسكت حلمتها بسناني عض وبوس فيها وجسمنا عرقان جامد والعرق خلي جسم رنا سكسي اوي وانا اهيج اوي عليها ومسكت فيها

عض ومص في كل حته في جسمها ولقيتها بتقولي هات جوه انا عامله حسابي ولقيت نفسي جبتهم جوه كسها من كلامها وجيت اخرجه

لقيتها بتقولي سيبه جوا شويه انت مستعجل علي ايه ومسكت رقبتي تبوس فيها بهيجان وطلعت علي شفايفي وروحنا في كام بوسه شفايف

سكسي خالص وبتدعك في زنبورها بايدها اليمين وجابت مياه كتير وغرقت بطني وبعد كده قامت من علي زوبري ولبست ودخلت اوضتها وانا

مكنتش قادر وكنت عريان حتي ومغطي نفسي بملايه خفيفه كده وصحيت تاني يوم علي احساس روعه عارف لما تصحي تلاقي زوبرك كله

جوه بوق واحده بتلحسه حته حته اهو انا صحيت لقيت حلا بتمص زوبري حته حته ولما فتحت عينه لسه هتكلم لقيتها حطيت ايدها علي بوقي وزوبري ضرب لبن مره واحده جوه بوقها واللبن بقي بينزل علي زوبري وهي بقيت تمصه وتلحس اللبن ولقيتها جابت منديل مسحت

حوالين بوقها وطلعت من الشنطه قلم روج احمر ظبطيت شفايفها ونزلت راحت مشوار وانا صحيت خدت دوش ولقيت البيت فاضي ....

وخرجت تعبان نيك ومش قادر اقف عملت بسرعه سندويتش جبنه مع كوبايه قهوه ☕ عشان افوق شويه من تقل الدماغ دي ......

وبعد ساعتين لابست هدومي ونزلت قعدت علي القهوه مع صحابي شويه وعلي الساعه 1 لقيت رنا نازله من عربيه Hyundai Elantra

وسلمت علي شاب في حدود 28 سنة كده وطلعت البيت وهو مشي وقولت لما اطلع اسالها مين ده وبعد شويه طلعت البيت لقيت رنا في الصاله قدام التليفزيون وبتاكل لب وسوداني وسالتها علي الشاب اللي وصلها بالعربيه يبقي مين ?



فلاش باك_Flash Back

رنا :_ انا كده هاسقط في الماده دي انا مش عارفه فيها اي حاجه

اسماء :_ انا عندي الحل بس انتي مش هتوافقي

اسماء 20 سنة صاحبه رنا ومعها في نفس الكليه بس مالهاش في الرجاله (Lesbian)

رنا :_ الحقيني بيه وانا موافقه من قبل ما اعرف المهم انجح

اسماء :_ المعيد الوحيد اللي ممكن ينجحك وخصوصا إن نفسه يتعرف عليكي جدا

رنا :_ اللي اسمه شعبان وينجحني ازاي بقي ....

اسماء :_ سهله هو في المعمل نطلع نقوله وتقعدوا مع بعض ساعه لوحدكم :g058:

رنا :_ ايوه بس ......

اسماء :_ مفيش بس هو ده الحل عشان تنجحي وتفرحي اهلك

رنا :_ بس انا خايفه حد يشوفني وتبقي مصيبه

اسماء :_ متخافيش انتي مش اول واحده علي فكره تطلع المعمل وكمان هو هيعمل معاكي زي مانا بعمل معاكي يا لبوه :smi:



بس واسماء خدت رنا وطلعوا المعمل يكلموا شعبان ينجحها في الماده دي واسماء نزلت وسابتهم وشعبان شد رنا نيمها علي كرتونه علي الارض

وابتدا يبوس فيها واحده واحده لغايه ما اندمجت معاه وعمال يبوش شفايف رنا ورقبتها ووشها وابتدا يقلعها البنطلون والاندر اللي كان مبلول وقلعها خالص وبقت عريانة ملط وحافية وخرج زوبره من البنطلون ولسه هينيك



رنا :_ لا مش هينفع انا لسه بنت بنوت

شعبان :_ هو ده طلبي يا بت انتي ياما هتعيدي السنه

رنا فكرت لثواني انها لازم تنجح عشان نفسها واهلها يفرحوا ويبقي كسها فادها وساعدها احسن من ركنته دي وعادي تبقي تعمل عمليه

شعبان :_ هاااااا قولتى ايه. .......

رنا :_ ماشي بس براحه عشان خايفه

وشعبان فتح رجليها علي الاخر وحط راس زوبره علي باب كسها ومسك رجليها وشدها عليه وزوبره دخل وفض بكارتها وراحت رنا مصوتة جامد ساعتها وابتدا يطلع ويدخل فى كسها وينيك فيها ورنا توحوح وتافاف وتتاوه ولا اجدعها شرموطة وعمالة تهيجه باجمد كلام وسخ وتشتمه وهو يمص حلماتها ويقفش في بزازها وفضل شعبان ينيك رنا ساعة ونص وبعدين انفجر لبنه في كسها وحط ايده علي بوقها في ثواني وهي صوتت جامد وبقيت تعض في ايده وهو ماسك نفسه بالعافيه لغايه ما بقيت هاديه وقام جاب فوطه مسح الدم واللبن

اللي علي زوبره وغسل ايده اللي بقيت كلها ددمم من عض رنا وهي اتخضيت من منظر الدم وشعبان ده اتصل باسماء تطلع وبعد دقيقتين كده

اسماء طلعت خدت رنا علي بيتها تعمل المطلوب في الحالات دي ....والحوار عدي علي خير وبقي كل فتره شعبان ده ينيك رنا عشان تنجح وهى بقت تتمتع معاه اوى وتجيب عسلها وشهوتها اكتر من مرة على زبره وهو داخل طالع بيرزع جوه كسها

وهو اللي كان راكب عربيه Hyundai Elantra وموصلها تحت البيت وهي بتعمل حسابها لما تتناك عشان ما تحملش مني او من غيري ...





رنا :_ بس يا عم هي دي الحكايه ولو عايز اي خدمه في حاجه قولي وانا اخلص الكلام وبصراحة انا بتمتع معاك ومعاه يعنى متعة وفوايد تانية كمان

انا :_ ماشي يا رنا المهم خلي بالك من نفسك بس.......

ودخلت اوضتي غيرت هدومي وقعدت العب علي التليفون Pubg لغايه ما امي جات وحلا وخرجت اتفرج علي ماتش كوره في الدوري الالماني

ومفيش 10 دقايق لقيت الارسال قطع احاااا علي البضن هو وقته وفضلت مستني الاشاره تتعدل بس مفيش لقيت امي قالتلي اطلع السطح

شوف فيه اي ويدوب طلعت السطح لقيت سلوك الدش كلها مقطوعه بفعل فاعل واتصلت بابويا بلغته وطلع فورا علي السطح شاف المنظر

بس مش عارفين مين واتصل بعلي اخويا قاله علي اللي حصل وقاله يتصل بصاحبه بتاع الدش يجي يصلح السلوك وهو صنايعي شاطر جدا

وعلي كلمني قاله إنه صاحبه جاي كمان شويه واقف معاه عشان هو بايت في الشغل وفعلا صاحبه وصل اسمه زين 30 سنة

صاحب علي من زمان وعارفنا كلنا وجه قعد سلم علينا وشرب شاي معنا وابويا سابنا ونزل المحل وخدت زين طلعنا السطح نشتغل سوا

وابتدا يصلح السلوك وقالي انزل شوف الاشاره كده ولقيت هناء طالعه السطح تودي شاي لينا ونزلت لقيت الإشارة اشتغلت وطلعت السطح

زين :_ بس انتي دماغك سم مكنتش اعرف انك شيطانه :smi:

هناء :_ اعمل اي طيب كان نفسي اشوفك بص بعد ما تشرب الشاي انزل عندي كانك بتشوف الاشاره ماشي

زين :_ ماشي ...يعني انتي قطعتي سلوك الدش عشان عارفه إن علي جوزك هيكلمني اجي اصلح الدش ....

هناء :_ اه يا زين تعبانه اوي ونفسي فيك :g014:

وانا كحيت وانا داخل السطح وعملت عبيط وشكرته علي الشغل بتاعه وقعدنا نشرب شاي سوا وقالي كده تمام فاضل بيت علي ينزل يبص عليه

وانا اديته حسابه ونزلت بسرعه دخلت بيت علي استخبيت في الصاله ومفيش شويه ولقيت هناء نازله ومعها زين ودخلوا البيت ورمي زين

الشنطه بتاعته علي الارض وزانق هناء في الباب ومسك شفايفها بوس ومص وزوبره زانق في بطنها جامد وايده علي وسطها بهيجان...

ااااممممممم افشخني نيك مرات صاحبك يا عرص افشخ لحم مرات صاحبك

شالها ودخلوا اوضة النوم رماها علي السرير بتاعها وابتدا يقلع هدومه كانت هي نايمه عريانة ملط وحافية وفاتحه رجليها علي الاخر وبتقولوا وهي بتلعب فى كسها جامد: يلا طيب تعالي نيكني بقي وحط زوبرك بين بزازي

وهات لبنك بين شفايفي تعالي افشخ مرات صاحبك اللي زوبرك واقف عليها

وهو كان خلاص مشحون علي الاخر ونط عليها دخل زوبره كله

في كسها ومسك بزازها بايده يفعص فيهم ويضمهم علي بعض ونزل بشفايفه عليهم يفرتك فيهم عض ولحس ومص ويفرتك في شفايف هناء ووشها ورقبتها وشغال نيك في كسها الضيق وهي رافعة رجليها في الهوا

ونزل بايده الشمال يبعبص في خرم طيزها جامد اوي وهي بتصرخ شويه احاأااااااا اممممممم اااااااه مش قادره اممممممم نيكني بقي اكتر

وفضل زين ينيك في هناء ساعة ونص وبعدين هو خرج زوبره من كسها ومسكها من شعرها وهي قامت حطيت زوبره بين شفايفها تمص فيه شويه وتلحسه وهو شغال ضرب فيها علي

وشها شويه وعلي بزازها جامد وحشر زوبره كله جوه بوقها وهي بقيت مخنوقة اوي وهو مش راحمها وبعد شويه طلع زوبره وحطه بين بزازها المهلبيه وهي مش قادره تتحرك ضربها بالقلم جامد اوي قالها اشتغلي يا كسمك هي فهمت وقفلت علي بزازها بايدها وهو شغال نيك في بزازها

وفي عز النيك حطيت ايدها اليمين علي طيز زين واديته بعبوص مغرى وقالتله هاتهم علي صدرى وبزازى يا عرص هو من البعبوص وكلام هناء غرقها

لبن علي صدرها وبزازها الملبن وهي مشيت صباعها علي صدرها وبزازها وبقي صباعها في لبن وحطيته في بوق زين وقالتله دوق لبنك يا عرص ....

وبعد ربع ساعة قام لبس هدومه ونزل وهي قامت دخلت الحمام وانا طلعت بيتنا هيجان نيك لقيت البنات نايمين وابويا في المحل وباب

اوضه امي موارب ورميت نظره سريعه لقيتها لابسه قميص نوم اسود قصير وواقفه قدام السرير وحاطه رجليها اليمين علي حرف السرير

ووافقه علي رجليها الشمال وكانت بتعمل حاجه بس مخدتش بالي غير من كسها المبطرخ اللي باين من تحت القميص اتاري الوسخه مش لابسه

اندر وانا قلعت هدومي كلها علي باب الاوضه وخدتهم في ايدي وهي لسه بتلف كنت انا جريت حطيت زوبري في كسها من وراء وسمعت احلي ااااااااااه منها ونمت فوقها علي السرير ومكتف أيدها وراء ضهرها وشغال نيك في كسها وهي ساكته الا من بعض الاهات والوحوحات ورحت راميها تنام على ضهرها عشان انيكها وعيوني في عيونها ورفعت رجلين ماما في الهوا ودخلت بين فخادها وابتديت احك راس زوبري بالراحة خالص رايح جاي بفرش شفايف كس ماما وزنبورها وهي مولعة مني وعمالة تقول اه اه اه اح اح اح اف اف اف يلا نكني بقى يا اخر العنقود زوبرك حلو يا اخر العنقود كمان يا اخر العنقود ورحت رازع زوبري لاخره جوه كسها ومهبلها راحت مصوتة ونزلت اغرق وش ماما ورقبتها وشفايفها بوس وامص حلماتها واقفش في بزازها واحنا الاتنين بنوحوح ونتنهد ودايبين وسايبين في بعض على الاخر وبيضاني بتخبط في خرم طيزها

وبعد فترة لقيتها بتقولي انجز عشان ابوك طالع

كمان ساعة وانا سمعت كده اترعبت يطلع يشوفنا كده وسرعت في النيك وبعد ساعة الا ربع ماما فلقست وجبتهم علي طيزها من بره وغرقت طيزها من بره لبن وخرجت دخلت اوضتي وهي دخلت الحمام ومفيش دقايق فعلا لقيت ابويا دخل البيت وفجاه فتح الباب عليا وانا واقف ملط ?



استنونا عشان تعرفوا حصل ايه بقي:haha:

مستني تعليقاتك عشان تشجعني اكمل باقي الاجزاء [/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE]



الجزء السادس







وقفنا عند لما خلصت مع امي نياكه وهي دخلت الحمام وانا يدوب دخلت اوضتي ومفيش دقايق لقيت ابويا طلع البيت وفجاه فتح الباب عليا

وانا كنت واقف ملط في اوضتي والطبيعي مش بيدخل اوضتي غير لما يخبط عليا الاول وانا ارد عليه ولقيته بيقولي :_



ابويا :_ انت منمتيش ليه وواقف عريان كده ليه

انا :_ لا مفيش يا بابا كنت بغير هدومي كنت عايز حاجه ولا ايه

كنت أنا حاطط ايدي علي زوبري مداريه بس ابويا شكله مش طبيعي خالص تقريبا سكران بس اول مره تحصل ولقيته سابني ومشي دخل

اوضته وانا لبست بوكسر وخرجت من الاوضه عايز اعرف هيحصل ايه ولقيت باب الاوضه مفتوح ولقيته نايم على السرير مقتول نوم .....

ولقيت امي خارجه من الحمام وقولتلها اللي حصل وانا دخلت اوضتي نمت وامي دخلت اوضتها تتعامل مع ابويا هي انا مليش دعوه

ونمت انا متكييف اوي وتاني يوم روحت الجامعه حضرت محاضره واحده وقلبت من باقي المحاضرات وخرجت قعدت في الكافتيريا شويه

وبعد ساعه قولت اكلم رنا عشان نروح سوا بس مكنتش بترد ولقيت اسماء صاحبه رنا معديه ناديت عليها وسألتها عن رنا قالتلي انها فعلا

جات الصبح بس محضرتيش ولا محاضره وقالت إنها تعبانه ومشيت وبعد شويه لقيت امي اتصلت بيا تسالني عايز اكل ايه علي الغداء

وقالتلي متاخرش انت ورنا بقي عرفت ان فيه حاجه كده وطلعت الدور بتاعها لقيته فاضي وانا نازل لمحت حد في المعمل روحت اشوف

لقيت رنا فعلا جوه وعريانة ملط خالص وحافيه ونايمه علي الارض علي بطنها وشعبان فوق منها بنيك فيها بزوبره فى كسها ومعهم واحد تاني اول مره اشوفه عرفت بعدين ان اسمه عصام رنا ماسكه

زوبره بايدها وبتمص فيه وفاشخين البت نيك يا عيني ورنا تقول اح اح اح اه اه اف اف اف نكنى يا شرموط انت وهو نيكوا كسى المتناك وبوقى الشرموط احححححح يا متناكين يا خولات عايزة زوبر تالت كمان فى طيزى يا ولاد المتناكه وشعبان يقولها خدى يا شرموطة الجامعة زوبر استاذك فى كسك المولع يا لبوة كسك ضيق وغرقان عسل يا وسخه يا بنت المتناكه والواحد التانى نازل فى جسم رنا حتة حتة من راسها لقدمينها لضهرها لطيزها لبزازها لفخادها بوس ومص ولحس وعض ونظر وبيقول لشعبان البت ملبن ملبن فى ايدى حلاوة طحينية بنت الزانيه اح يا متناكه قالتله رنا احااا يا خول انا خايفه منك عتيز تاكل لحمى ولا ايه يا عرص اح اه اف اف يا لهوى وانا بقيت واقف مولع وبعد شويه ييجي ساعة كده وقفت رنا علي ركبتها والاتنين قدام منها وهي

ماسكه ازبارهم بايديها الاتنين وممحونه خالص وبتدعك فيهم لغايه ما غرقوا وشها لبن وقاموا لبسوا وانا نزلت بسرعه وبعد ربع ساعه

لقيت رنا نزلت بس مخدتيش بالها مني وركبت مع واحد تاني خالص عربيه عرفت ان اسمه ابراهيم ومشيوا وانا قولت اسيبها تشوف حالها وروحت البيت علي طول وامي سالتني علي رنا قولتلها أنها عندها محاضره وهتيجي علي طول ودخلت غيرت هدومي وبعد نص ساعه لقيت رنا داخله

من باب البيت ولحقتها وقولتلها اللي حصل بيني وبين امي ورميت كلمه ليها المعمل حلو اوي وضحكت ومشيت وعلي الساعه 7 بالليل كده

النور قطع في المنطقة كلها عمومي وقالوا هيرجع تاني يوم عشان في كابل مقطوع ولقيت ابويا اتصل بعادل وقالوا :_

ابويا :_ ايه يا عادل تقفل المحل بقي عشان النور هيشتغل بكره الصبح

عادل :_ حاضر يا حاج هانزل السكينه بتاعت الكهرباء وارص الشغل الجديد في المخزن وهقفل

ابويا :_ ماشي بس متتاخريش وخلي البنات تروح عشان انا مش نازل تاني وهنام

عادل :_ حاضر يا حاج عينيا تصبح علي خير ....



وانا وقفت في البلكونه بشرب سيجاره كل المنطقه في البلكونات عشان الجو حر اوي ولقيت امي بتقولي :_

امي من المطبخ :_ انزل بسرعه هات شمع من المحل قبل ما يقفلوا

ابويا من الصاله :_ الحق عادل عشان هيقفل هات شمع وهاتلي انا سجاير بالمرة



وانا دخلت لابست ونزلت المحل وفاتح الكشاف والدنيا ضلمه كحل ولقيت 3/4 المحل مقفول ونازل لتحت وانا عديت من تحت الباب

وفتحت كشاف التليفون ومفيش صوت ولا حد موجود ودخلت جوه لقيت ضوء خفيف خارج من المخزن روحت ناحيه المخزن لقيت عادل

ومعاه واحده جوه لابسه عبايه سوداء وطرحه سوده ورافعه العبايه لحد بطنها وماسكها بايدها ومنزله الاندر بتاعها بين رجليها ولونه أبيض

بس وشها مش باين وعادل منزل البنطلون بتاعه وحاطط ايده علي وسطها وبينكها بزوبره خلفي لحد ما جاب لبنه جواها ونور الكشاف علي وشه ومحدش حاسس بيا

وانا قولت عاش يا وحش اتخضوا واترعبوا ولفوا مره واحده لقونى واقف متابعهم ولبسوا هدومهم بسرعه ولقيت مين بقي البت رانيا

اللي شغاله معهم في المحل وكان نفسي فيها جدا واهيه جات لوحدها ولقيته خدني بره وقالي تبوس ايدك بلاش حد يعرف حاجه وخصوصا

ابوك ابوس ايدك قولتلو روح هات شمع وسجاير لابويا أجرى بسرعه وهو سمع الكلام وانا رجعت المخزن لقيت رانيا بتعيط وانا حطيت ايدي علي ضهرها وقولتلها متخافيش محدش هيعرف حاجه ونزلت ايدي علي طيزها احسس عليها براحه :_



رانيا :_ اعملك اللي انت عايزه بس بلاش فضايح ابوس ايدك انا مش حمل مشاكل

انا :_ مفيش مصايب ولا مشاكل يا قطه :g014:هاتى رقمك بس وكله هيبقي كويس

رانيا :_ *********012

انا :_ عنب اوي كده يلا امشي انتي وانا هبقي اكلمك عشان نشوف الكلام بيقول ايه



ورانيا خرجت مشيت وانا خدت الشمع والسجاير من عادل وسيبته قلقان وطلعت البيت اديتهم الشمع والسجاير ودخلت اوضتي قفلت الباب

وسيبت شيش البلكونه مفتوحه يجيب هواء وفتحت داتا وقعدت اتصفح شويه علي السوشيال ميديا Facebook وبعد شويه كده

زهقت وفتحت اتفرج علي فيديوهات YouTube لقيت فيلم قصير ممتع جدا عن المثلية Gay⁦?️‍?

قعدت بتاع ساعه متابعه وكان من اكتر الافلام الرومانسيه اللي بحبه كان فيلم الماني وانا بحب المثليه يعني أنا + والجو بقي حر فشخ

ولبست ونزلت قعدت في الشارع شويه مع صحابي واقفين ع الناصيه بنتكلم في اي حدوته لغايه ما الجو اتعدل وبقي فيه شويه هواء

وانا طلعت فردت جسمي علي السرير وبعد شويه نمت وصحيت تاني يوم كان الجمعة وكلنا اجازه وقمت فطرت وشربت قهوة وبعد شويه

اخويا علي اتصلوا بيه في الشغل عشان عايزينه وهو قام لابس بسرعه ومشي وهناء دخلت شقتها وانا نزلت وقفت علي الناصية لوحدى

وعلي المغربيه كده لقيت شاب طالع البيت عندنا وشايل بيتزا علي ايده قولت دليفرى مثلا بس لا ده بقاله ساعه ونص فوق قولت

اطلع اشوف فيه ايه وطلعت عندنا ملقتيش اي بيتزا ورنيت الجرس علي هناء محدش رد ولقيت المفتاح في الباب فتحت ودخلت سمعت

صوت من اوضه النوم وفتحت الباب فجاه لقيت هناء بتتناك من الواد اللي كان شايل البيتزا وفاتحة رجليها ورافعاهم فى الهوا وعريانة ملط وحافية وهو بيجعر وهناء عمالة تقول اح اح اح اه اه اه اف اف اف كمان يا عمر نكني يا روحي نيك حبيبتك هناء بزوبرك الحلو ده اللي مبشبعش منه اححححح كمان يا واد وعمر عمال يبوس في شفايف هناء ومغرق وشها ورقبتها بوس وعمال يمص في حلماتها ويقفش في بزازها وقعد يغير معاها بكل الاوضاع وهي بتقول كفاية بقى مش قادرة دانت نكنتني مرتين ولسه زوبرك واقف وبينيكني تالت مرة قالها اصلك حلوة اوي يا هنون

وبعد مدة طويلة جاب لبنه جوه كسها ولما شافونى اتخضوا وغطوا نفسهم بالملايه

علي السرير وكلمة في حدوتة عرفت أنه اسمه عمر عنده 19 سنة من منطقة جنبنا وشغال في محل بيتزا والواد عينه خضرا وشعره اسود

وابيضاني واملس وشفايفه صغيره وحلوه اوي والواد زوبري وقف عليه صراحه ودخلت دورت الضرب فيهم وزعقت لهناء وخدت عمر الاوضه

التانيه وكان لابس بوكسر سابعه لونه احمر وشكله سكسي اوي وقعدت اضربه عشان يترعب مني وقولتله :_

انا :_ تتعور في وشك ولا تتناك

عمر :_ ايوه بس حضرتك .......

كنت نزلت علي وشه بكام قلم جامدين وزعقتله وقولتلو هو انا بسالك ليه انزل علي ركبتك ياض انت

وقعدت انا علي حرف السرير وقلعت البنطلون وخليته يقرب غصب عنه وحطيت راس زوبري براحه بين شفايفه غصب عنه يمصلي شويه

وطلعت التليفون اصوره وبقيت زانقه برجليه وماسكه بايدي من دماغي والواد بقي مبسوط جدا وفضل يمص وبعد ربع ساعة جبتهم كلهم

علي وشه وخدت رقمه وخليته يمشي ودخلت علي هناء الاوضه لقيتها نايمه ملط في السرير وبتقولي الواد بيمصلك حلو اوي :haha:

وكانت بتبص علينا من خرم الباب وانا نطيت عليها عملت معها سكس وانا بقولها مش شبعتش نيك من الواد عمر يا لبوة ضحكت بشرمطة وقالتلي مهما اتناك مش بشبع من ازبار عشاقي يا روحي ونزلت ساعة ارزع وانيك فى كسها بزوبرى وهى توحوح وتافاف وتتاوه وتشتم وتقول احلى كلام وسخ ويهيج لحد ما مرت ساعة وشهقت وجبت لبنى فوق لبن عمر فى كسها ونمنا فى حضن بعض وبنبوس بعض ولسه في أول كام بوسه بعد النيكة التمام لقيت باب الشقه بيخبط وصوت ابويا عالي

وانا استخبيت ومرات اخويا لبست عبايه بسرعه وجريت تفتح الباب لابويا بس كان فيه مفاجاه حلوه مع ابويا :99:

انتظرونا عشان تعرفوا كل الجديد ......والجديد شديد :?







"الجزء السابع"





بعد ما زانقت الواد اللي لقيته مع هناء مرات اخويا وعملت الصح معاه وخليته يمشي ويدوب خدت هناء الاوضه ونكتها ولسه بنتدلع ونبوس ونحضن بعض عشان هنيكها تانى لقيت باب الشقه بيخبط جامد وصوت ابويا عالي وانا لبست واستخبيت في المطبخ ولقيت هناء جريت تفتح الباب لقيت ابويا ماسك الواد بتاع الدليفرى اسمه عمر ولقيت ابويا بيقول تعرفي الواد ده يا هناء ....رديت هناء ايوه يا عمو ده بتاع الدليفرى وكان جايب بيتزا هو فيه حاجه ولا ايه ...رد ابويا ..اصل افتكرته حرامي معلش يابني سامحني اتفضل انت ...هناء ...تعالي يا عمو اتفضل مش هتفضل علي الباب يعني تعالي ناكل بيتزا سوا مع بعض أصلها مولعه نار وبتعض علي شفايفها وابويا دخل وقفلت هناء الباب وقعدوا في الصاله





وانا خرجت من المطبخ وقفت في الطرقه اللي بتودي علي الصاله ولقيت ابويا قاعد علي الكنبه وهناء جنبه وبتاكله في بوقه بدلع :g058:

وهو عينه مع فلقه بزازها اللي باينه اللي تحت العبايه وبقي مش علي بعضه خالص بسبب هناء مرات ابنه ونفسه ينط عليها من الهيجان



هناء :_ بقولك صحيح يا عمو (بخبث) هو انت بتروح تزور ماما في البيت ....

ابويا :_ (متلخبط) مش دايما كل فتره يعني كل شهر مره واحده بس ....

هناء :_ يا راجل انت روحت لها الشهر اللي فات 4 مرات يا جدع

ابويا :_ وفيها ايه يا بت لما اروح اطمئن عليها وخصوصاً أنها وحيده وبفكر نجيب امك تعيش معنا

هناء :_ وحيده اه :haha:حنين انت بردوا وماله نجيبها هنا عشان نريحك من المشوار بردوا يا عمو...

وبتحسس علي رجليه بهيجان ووساخه وشويه تحسس علي شعره براحه اوي وتعض علي شفايفها وقالتله

هناء :_ فاكر أيام لما كنا جيران يا عمو وانت كنت بتيجي البيت تقعد معانا

ابويا : _ طبعا يا قلبي انتي بنتي وامك دي اختي ومالناش غير بعض

هناء :_ (بجراءه) هو فيه حد يزنق أخته بردوا في المطبخ ويجوز ابنه لبنت ملعوب فيها

ابويا :_ انتي مش متربيه علي فكره عشان محصلش حاجه بيني وبين امك وانتي كنت بعتبرك زي بنتي وعلي كان بيحبك يا هناء

هناء :_ ااااااااه علي اللي كان بيحبني بردوا متيجي نفتكر اياااام زمااااان سوا :g014:



كان عندى 16 سنة وجسمي كان فاير وكنت احسن واجمل من اي واحده وانت كنت بتقعدني علي رجليك وكنت بحس براس زوبرك بين وراكي وكنت بعمل عبيطه وكنت تيجي الصبح وامي في الشغل بحجه نذاكر شويه ونقعد جنبي تحسس على شعري ورجليه وضهرى وزوبرك كان

واقف علي طول وتقولي تعالي نلعب رياضه وتخليني انزل علي الارض العب ضغط وانت تنام فوق مني تفضل تحك وتزنق فيا علي الارض

وتقولي عدى من 1 لغايه 1000 واديكي 5 جنيه وكنت تدخل ورايا المطبخ وانا بعملك شاي تفضل تحك وتزنق فيا من وراءه وتبوسني وراء

ودني واوقات كنت تبوسني في شفايفي وانا بعمل عبيطه وبعد ما تمشي كنت ادخل اوضتي ادعك كسي لغايه ما اريح نفسي وابتدات البس

مفتوح وضيق بره البيت وقصير جوه البيت لغايه ما بقي عندي 18 سنة وانا في الجامعة واتعرفت علي شاب وحبنا بعض وكان كل يوم

يزنقني في العربيه بتاعته ويفعص جسمي حته حته وكنت كل يوم ابعتله نودز ليا ونعمل سكس فون قبل ما انام وبقيت كل يوم بركب مترو

عشان اتزنق من الرجاله واتبعبص وساعات كنت بشوفك بتحسس علي جسم ماما وزانقها في الصاله وكنت فاكر اني نايمة واقول عادى يا بت

امي تعبانه وعايزه ترتاح شويه وابتدات اروح لصاحبي البيت وبقي ينيكني في طيزي ويفشخني كنت بتأخر بس ماما مكنتش فاضيه ليا كانت فاضيه

تتزنق منك بس وتتناك وانت كنت هتموت وتنام معايا لما كبرت وبقيت احسن من الاول بكتير وبقيتي كيرفي خالص لغايه ما النصيب خدمك

في مره وانا في اوضتي بكلم صاحبي في التليفون وكنت متخانقه معاه ولقيته بيهددني بالصور وأنه مصورنى كذا فيديو وانا عنده في البيت

وكان بينكني وامي كانت وراء الباب سامعاني وفتحت الباب عليا وانا بعيط وضربتني جامد ومسكت تليفوني لقيت صور كتير ليا وانا شرموطه

اوي ومكنش فيه حل قدامها غير أنها تكلم البطل اللي هو انت وروحت لأهل الواد وكانوا محترمين وضربوا الواد ومسحوا كل حاجه علي الموبايل واديت الواد مبلغ كبير عشان يسكت وكده بقيت كبير فى عيني وعين ماما ورجعت علي البيت قولت لماما اللي حصل وطمنتها وبعد كام يوم طلبت من ماما نخرج انت وانا عشان تتكلم معايا ونغير جو وفعلا خرجنا اتعشينا سوا وفضلت طول اليوم تحسس على جسمي بحجه

انك بتطمني وكده وخصوصا انك شوفت كل صوري وفيديوهاتي اللي بتناك فيها وبعد كده روحنا وبعد شهر كده كنت قاعد مع ماما في

الصاله علي الكنبه وزانقها بشياكه ولفيت ايدك حوالين كتفها من تحت باطها وبتفعص في بزازها وقولتلها بكل ثقه وهدوء :_

ابويا :_ بقولك ايه عايزين نجوز علي ابني للبت هناء ايه رايك

مفيده ام هناء :_ (بحزن ) ازاي بس يا ايمن ده انت عارف كل حاجه عننا ومصايبنا

ابويا :_ مالك يا مفيده بس هناء بنتي وزيتنا في دقيقنا ومحدش عارف حاجه وعلي بيحب البت

مفيده :_ ايوه بس .......

ابويا :_ مفيش بس شوفي البت بس وردي عليا ومتخافيش انا في ضهرك

وبعد أسبوع عملنا خطوبه في البيت علي القد وانت بقيت تحط ايدك علي طيزي واحنا بنتصور وكل شويه تحضن فيا تفعص لحمي وتاني

يوم خرجت انا وعلي بس بعد ساعه رجعنا عشان مراتك تعبت وانا رجعت البيت لقيت البيت هوس هوس الا اوضه النوم بتاعت ماما كانت حلبه

والباب موارب ورميت عيني لقيتك زانق ماما علي السرير بتنيك كل حته في جسمها وزوبرك بين شفايفها الكريز وايدك بتفعص صدرها الملبن الكبير ولسانك بيلحس كسها المبطرخ اللي بينزل عسل ووشها اللي ملامحه حلوه وشعرها الناعم مبلولين لبن كتير من راس زوبرك والبعبوص

اللي كانت ماما بتاخده منك وكنت اسمع منها احلي اااااااااه بدلع وهيجان ورحت واقف وراها ورازع زوبرك جوه كسها داخل طالع وهي بتوحوح وتافاف وتغنج وتتاوه من عمايل زوبرك في كسها وقعدت تنيكها ساعة ونص وجبت لبنك جوه كسها والمنظر ده كان كفيل يخليني ابقي شرموطه واخلي ابنك خروف يا عرص وانت كنت بتشوف ابنك علي وزوبره واقف علي مراتك وتعبان عليها وكنت بتسكت عشان خاطرى وحلا بنتك اللي كنت هيجان عليها

و فاكر لما حكيتلي انك كنت خارج مع واحده في السينما ولقيت صدفه بنتك حلا شاب زانقها في السينما وبيفعص لحمها المعتق حته حته

وانت فضلت تتفرج عليها حتي وانت بتحكيلي جبتهم علي نفسك بس انا عملت عبيطه عشان كده سايب حلا براحتها علي امل انك تنيكها

في يوم وكنت بتشوف مراتك واحنا في المصيف الشباب كانوا بيفركوا لحمها قدام عينك وانت مبسوط واللي واقف مش بيعمل حاجه ب.....

ابويا :_ انتي كدابه يا بت انتي محصلش ....

هناء :_ لو انا كدابه ايدك جوه العبايه بتفعص في صدرى ليه وزوبرك اللي بين ايدي بقاله نص ساعه وغرق ايدي لبن يا راجل يا عرص

ابويا لما فاق علي المنظر ده قام رافع البنطلون وطلع جري علي بيته عشان كده هناء كسرت عينه وبقيت مسيطره وانا طلعت لهناء

انا :_ يا بنت الحرام كل ده تعرفيه وساكته ومخبيه عليا

هناء :_ مكنش وقته الاول بس دلوقتي وقته وانت كده تركب وتدلدل رجليك ومحدش يقدر عليك خلاص وكلهم تحت رجليك حتي انا

وانا سيبتها وطلعت البيت ونظرتي اتغيرت تمام لابويا وبقيت تكلمه راس براس وهو بقي حاسس اني اعرف حاجه بس ميقدرش يتكلم

وعدي شهور وكلنا بنترقي في حياتنا ابويا كبر الماركت والعماله زادت وخصوصا الحريم وهناء بقيت سكرتيره المدرسه وليها مكتب خاص بيها

ورنا قلوظت اوي وبقيت كرباج من كتر النيك مني ومن غيري وامي بقيت رئيس مجلس إدارة الشركه اللي شغاله فيها وعلي اخويا بقي

مدير المطعم اللي شغال فيه وانا الفلوس جريت في ايدى وجبت عربيه جديده وحلا الفرسه بقيت حاجه لا توصف بسبب جسمها ولابسها و

سابت شغلها وبقيت مديره قاعه افراح في فندق مشهور وكل واحد بينزل براحته من دون رقابه طبعا وكنا طالعين مصيف بس قبل المصيف

حصل موقف كان كفيل يغيير حياتنا كلنا 360° والتحرر بقي اسلوب حياه في بيتنا ?

استنونا عشان تعرفوا حصل ايه في الجزء الجاي.....

اسف لو كان الجزء ده قصير بس اللي جاي احلى بكتير ومستني تعليقاتكم عشان اكمل :g014:



"الجزء الثامن"



طبعا حياتنا اتغيرت كلنا وانا كنت مبسوط جدا وبعمل اللي عايزه ومحدش يقدر يتكلم معايا بنص كلمه وكنا رايحيين مصيف بس حصل

موقف لذيذ بالصدفة في الماركت بتاعنا قبل المصيف باسبوع كده كنت قاعد في المحل مع ابويا خصوصا بعد التجديد المحل بقي كبير

وجميل وبقي فيه نسوان حلوه اوي ولقيت امي وهناء داخليين المحل يشتروا طلبات البيت ودخلوا جوه خالص يدوروا علي الحاجات

وامي سابت هناء وراحت تجيب صفيحه جبنه بس كانت تقيلة لاقيت عادل جري علي امي ومسك الصفيحه منها وايده علي ايدها يحسس

عليها وسابها عند الكاشير وامي خدت هناء وقالت لعادل نص ساعه وهاتلي الصفيحة على فوق اكون رجعت من السوق يا عادل ?

وبعد نص ساعه عادل خد الصفيحة يطلعها لامي ولقيت ابويا قال لعادل استني انا طالع عشان اتعشا بالمرة وانا طلعت معاهم وفتحنا الباب

ابويا : اخلي عادل يحط الصفيحه دي فين ؟

امي من المطبخ :هنا في المطبخ تعالي يا عادل

عادل دخل المطبخ لامي وابويا دخل اوضته يغيير هدومه وانا في الطرقه بتصنت عليهم اشوف امي وعادل هيقولوا ايه

امي : معلش يا حبيبي تاعباك معايا بس كلها اسبوع ونروح المصيف وترتاح شويه وتغيير جو بدل جو الشغل ده

عادل : لا ما هو احنا مش طالعين معاكوا احنا هنفضل شغالين ?

وامي مسكت ايد عادل وعينها في عينه وهو هاج فشخ عليها ومسك شفايفها بوس ومص وبيزنقها جامد وايده علي بزازها بيفعص فيهم

امي : لا مش هينفع هنا انزل دلوقتي وانا هتصرف عشان تيجوا معانا المصيف يا عادل

عادل : حاضر يا قلبي مع السلامة :g058:

وعادل نزل وامي عملت الاكل وانا وابويا وامي ورنا وحلا بناكل وامي كلمته انه يطلع الشباب اللي في المحل المصيف معانا عشان غلبانين

والبنات قالوا ايوه يا بابا دول طيبين اوي وهو وافق بعد الحاح منهم وبعد اسبوع طلعنا كلنا المصيف مع بعض

روحنا خدنا العماره اللي بناخدها كل سنة من صاحب ابويا وهي علي البحر وكلنا قاعدين فيها وطلعنا علي البحر وابتدينا ننزل البحر وبعد

نص ساعه لقيت كل الحريم جايين الشاطيء اللي لابسه فيزون واللي لابسه عبايه ضيقه واللي لابسه شورت و حاجه في منتهي الملبن صراحه

ونزلوا البحر والشباب اللي علي البحر هيجان عليهم فشخ وانا خدت حلا ودخلنا في الغريق ولقيت هناء وابويا ورايا وامي وعادل جايين هم

كمان ورايا فس الغريق وحلا بقيت حاضنانى عشان مش طايله الارض وهناء نفس الشيء في حضن ابويا الي ايده علي ضهرها يحسس عليها

وامي عملت نفسها هتغرق ونطيت في حضن عادل ولفيت رجليها حوالين ضهره وايدها حوالين رقبتها وعادل مد ايده علي طيزها يسندها

وصوابعه لمست كسها وابويا رافع الاريال وشايف كل حاجه بس مش قادر يتكلم عشان مبسوط وهيجان من منظر مراته اللي في حضن عادل

وكمان لو عادل ساب امي هتغرق ولابسه فيزون كحلي وتحت منه اندر احمر وتيشرت ابيض علي اللحم وزوبر عادل راشق في كس امي

وصدرها قدام شفايفه اللي بيعض فيها من فوق التيشرت بشياكه بس عادل مقدرش يستحمل وجابهم في الشورت وقال ااااااااااه

امي عرفت وقالت بلبونه مالك يا عادل ......قالها لا انا كويس مفيش حاجه بس ابويا عرف ان عادل جابهم من جمال مراته وقالنا يلا بقي نخرج

وخرجنا طلعنا البيت خدنا دوش ونمنا شويه وصحينا الساعه 7 بليل طلبنا سمك واتغدينا ولقيت ابويا اتصل بعادل وقالوا هات الشباب بعد

تاكلوا وتعالوا نقضي اليوم سوا عشان مش قادرين ننزل وكانه بقول لعادل تعالي عشان تشوف مراتي اللي نفسك تنام معاها .......

وعادل جاب الشباب والبنات ونزلوا عندنا وقعدنا نشرب شاي وامي لابسه عبايه ضيقه وهناء لابسه فيزون اصفر مبين كل حاجه غير البنات

لابسين حاجات تهيج الرجاله وعادل ببص بطرف عينه ولقيت ابويا قاله خد راحتك يا عدووله ولقيت عادل ماشي يا ايمن وضحك واول

مره كان يقولوا يا ايمن من غير يا عم ايمن وبقي شايفه معرص وعلي عامل خيمه تحت البنطلون بسبب حلا ولقيت امي قامت تعمل دور شاي

ونديت عادل يساعدها في المطبخ ودخلوا سوا المطبخ وانا بعد ثواني عملت نفسي داخل الحمام واتسحبت المطبخ لقيت عادل زانق امي في

الحيطه ورافع العبايه ومدخل زوبره في خرم طيزها وبينيك فيها وشوية وراح عادل مدخل زوبره في كس ماما وابتدا ينيكها في كسها وايده علي بوقها عشان الصوت ومفيش 5 دقايق وخرج زوبره من كسها وجاب لبنه علي طيزها من بره

ولبست الاندر وبقي ملزق من لبن عادل وانا رجعت وامي جابت الشاي وعادل دخل الحمام وخرج رجع قعد معانا وعينه مبسوطه فشخ اوي وابويا حس ان حصل حاجه ما علينا اليوم عدا مفيش حاجه لغايه الساعه 2بليل علي قال لابويا بدل مش هننام تعالي نشرب شاي

في الاوضه عندى ودخلوا الاوضه وهناء خرجت من الحمام لابسه فيزون ابيض واندر اسود وتيشرت ابيض كات وقعدت معهم وعلي وابويا

هيجانين عليها فشخ وهي عملت نفسها عايزه تنام ونطيت علي السرير نامت علي بطنها قدامهم وطيزها الكيرفي مرفوعه وازبارهم وقفت

علي الاخر بس علي مش واخد باله من ابوه وبعد ربع ساعة هناء ندهت علي ابويا بمحن قالتله عمو ممكن تيجي تدلك كتفي عشان واجعني

وبص ابويا لعلي وبقي موقف محرج وعلي قاله قوم يا بابا فيها ايه وابويا قام طلع علي السرير وحط ايده علي كتفها من بعيد لبعيد

وفجاه فنست مره واحده لفوق حكيت في زوبر ابويا ووقع عليها وقام قعد بين رجليها ولسه بيدلك في كتفها وزوبره راشق في طيزها

وهي عماله تطلع اهاااات مكتومه بس مسموعه عشان تهيج ابويا ورميت عينها على جوزها لقيته قاعد علي الكنبه بيفرك زوبره بس مخدش باله

قامت هي خليته معرص رسمي وعملت حاجه مكنش حد يتوقعها خالص وصدمت علي وابويا وقالتله

هناء : هو يا علي اي حد اقولوا تعالي اعملي جسمي مساج توافق علي اي حد يحط ايده علي جسم مراته ولا انت مبسوط بقي :haha:

علي بلع ريقه) لا يا هناء ده بابا مش حد غريب يا روحي المهم تكوني مبسوطه ده انتي حب عمري:g014:

هناء : مبسوطه اوي يا حبيبي بدل انت مبسوط واعتقد ان ابوك مبسوط اوي (ضحكه بشرمطه)

ابويا بقلق) لا يا هناء انا عايز اساعد و تكوني مبسوطه يا مرات ابني

هناء : مبسوطه يا روحي المهم تكون جنبي ،بقولك يا علي هات الفوطه اللي جنبك دي وتعالي امسح عرق ابوك اصله تعبان اوي باين كده

وعلى قام مسح عرق ابوه بالفوطه وشايف زوبر ابوه راشق في لحم مراته وساكت بس ابويا مقدرش يستحمل حلاوه هناء واستاذن يدخل ينام

ومحرد ما خرج من الاوضه كان جايب لبنه في البنطلون بتاعه وانا دخلت نمت عشان ابدا اليوم من اوله ونزلت تاني يوم البحر لقيت مفاجاه

لقيت حلا وهناء الشراميط في البحر هناء لابسه فيزون احمر تحته اندر اسود وتيشرت ابيض وحلا لابسه عبايه خفيفه فوق الركبه ومبينه

صدرها وفجاه بقوا في دايره شباب عمالين يفعصوا فيهم وكميه بعابيص رهيبه لحد الشاطيء وابويا جري علي البنات والشباب هربوا

وعمالين يضحكوا واحنا كنا نزلنا كلنا من البيت وقضينا يوم لذيذ بس حلا وهناء اختفوا في اول اليوم وقالوا انهم رايحيين مشوار و احنا خلصنا ورجعنا اتغدينا وقالوا هنخرج بس انا نمت شويه عشان كنت تعبان فشخ وصحيت الساعه 9 لقيت حلا بعتلي رساله علي الواتس مكتوب

فيها احنا في مطعم الافوكاتو وقمت خدت دوش ولبست وروحت المطعم ده بس طلع نايت حلو جدا ولقيت مفاجات حلا لابسه فستان ابيض فوق الركبه مفتوح من صدرها ومن الجناب وعلي كتفها وشم سكسي وهناء لابسه بنطلون قماش وتيشرت كات ابيض يجنن

وكلنا قاعدين مبسوطين ولقيت شاب شاور لحلا ترقص معاه وقامت راحت علي الدنس رقصت مع الشاب وايده حوالين وسطها ولحمها بين

ايده وعمال وهي بترقص تحك كسها في زوبره والناس كلها بتصور اختي وهي في حضن الشاب ده وهناء قامت عشان ترقص وشديت علي

بس هو رفض ولقيت شاب قالها ممكن ارقص معاكي وطلعت جنب حلا مع الشاب ده رقصت بهيجان وبعد شويه اشتغلت اغنيه سلوا وكل واحد واخد واحده في حضنه بيرقصوا و احنا بنتفرج ورافعين الاريال وامي وعادل اختفوا فجاه وقمنا عشان نمشي لقيت حلا خدت رقم الشاب ده

واداها بوسه في خدها توقف الزوبر ومشينا يدوب خرجنا لقيت امي في وشي بس وشها مش طبيعي ولقيت عادل جه وقال انه كان في الحمام

بس هدومه متبهدله وروحنا البيت غيرنا وكلهم ناموا وانا كنت هيجان وعايز انيك دخلت اوضه البنات لاقيت حلا نايمه على بطنها ولابسه

اندر بس ورنا لابسه قميص نوم علي اللحم وبتلعب في كسها ومغمضه عينها قلعت الشورت علي الارض وطلعت علي السرير براحه وهي

يدوب فتحت عينها كنت قفشت شفايفها بوس ومص ودخلت زوبرى في كسها وعمالين نختلس نظرات علي حلا بس كانت مقتوله نوم ومسكت

رنا فشختها نيك وعض في بزها ومصمصه في شفايفها وبنشر عرق من كل حته وملزقين اوي في بعض بسبب العرق وده مهيجني فشخ

ومخليني فاشخ رنا نيك وببوس كل حته في جسمها واشم شعرها وضوافر ايدها غارسه في لحم ضهري وبتعض في رقبتي ومش قادرة تتحمل

زوبري وبتقولي بصوت واطي وهي بتعيط ابوس ايدك ارحمني مش قادرة خرجه شويه بس وفجاة باب الاوضه انفتح وكانت الصدمه

استنونا الجزء الجاي عشان تعرفوا حصل ايه
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل