قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس جنسية
حورية قطة العائلة
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="جدو سامى 🕊️ 𓁈" data-source="post: 29987"><p><strong>حورية قطة العائلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقعت فى حب خرساء</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الاول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كان فخرى على علاقة جنسية كاملة مع حورية الخرسه بقالهم اكتر من تلات سنين فى السر فتح كسها وفتح طيزها وناكها بكل الاوضاع وبتاخد حقن منع الحمل بانتظام وكانوا مستمتعين ببعض جنسيا جدا لكن ماكانش فيه حب من ناحية فخرى تجاه حورية ولا هى كمان.. كانت علاقتهم شهوانية جنسية بحتة احتياج جنسى وكان جسم فخرى بيهيج حورية وجسم حورية بيهيج فخرى .. كانوا فى علاقة جيرلفريند بويفريند كاملة لكن مش علاقة مساكنة كل واحد فيهم ساكن مع اهله.. واتعلم فخرى لغة الاشارة عشان يتواصل معاها بسهولة.. لكن مفكروش يتجوزوا او يرتبطوا ببعض .. ولما عرضت امه عليه يتجوز حوريه عمل انه ميعرفهاش ورفض يتجوزها زى ما هنشوف فى الحوار ده..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يعني يوم ما اتجوز اتجوز خرسه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مالها يعني الخرسه مش انسانة زينا..و صدقني هي دي الا هتصلح حالك..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لا يا ماما مش هتجوزها وبعدين اشمعنا دي اللي ماسكه فيها ما في بنات كتيير حلوين..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>*دا اخر كلام عندي يا فخرى..ياريت تكون جاهز الساعه 7 عشان هنروح نقابل الناس..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..مش رايح انا يبقي روحي لوحدك..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مامت فخرى..هنشوف كلام مين الا همشي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخل فخرى الاوضه وهو مضايق من مامته..يعني يوم ما اقول اتجوز تقولي خرسه مستحيل دا يحصل دا علي جثتي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اعرفكم..فخرى شاب طايش كل همه الخروجات وبس رغم انه متخرج من كليه هندسه..بس فلوس والده موجوده فطبيعي يصرف منها..هتعرفوا تفاصيل اكتر بعد كده..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>********</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد والد حورية... فين حورية يا هنااء..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هنااء..جوه في الاوضه يا بابا..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خبط علي الباب ثم دخل..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد..حبيبت بابا بتعمل اي..رفع وشها كانت بتعيط..مالك يا حورية..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية..بنت جميله جدا وهاديه عيونها بني شعرها اسود بشرتها امحي..ملامحه برئيه جدا..هي خرسه بس ده بسبب صدمه حصلت في حياتها هقولكم عليها بعدين..بس بتسمع عادي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية..جابت ورقه وكتبت فيها..خايفه يا بابا العريس يرفضني زاي كل مره..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الاب..متخفيش يا حبيبت بابا..هيكون هو الا خسران عشان مش هياخد الجوهرة بتاعتنا..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بدموع وهي بتكتب..مش عايزه اشوفه يا بابا مش عايزه اسمع كلام تريقَة زاي كل مره..عارف يا بابا انا نفسي الاقي الا يحس بيا و بوجعي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضمه لحضنه طبطب علي ضهرها..كله هيبقا تمام ويلا بقا اجهزي عشان الناس علي وصول..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية هزت دماغها بمعنا اه..خرج والدها وهي قامت استحمت وغسلت وشها وقعدت تقرا فى كتاب...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>********</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مامت فخرى..يلا يا فخرى عشان نمشي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..مش رايح انا..انا حر..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مامت فخرى..خمس دقايق تكون جاهز..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..يووووه بقااا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لبس فخرى ونزل مع مامته..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد شويه وصلوا..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد..اهلاً وسهلاً نورتونا و****..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى ببتسم اهلاً بيك يا عمي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد..اتفضلو قعدوا..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مامت فخرى..امال فين عروستنا..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد..يا هنااء هاتي اختك وتعالي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هناا..حاضر يا بابا..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرجت حورية وكانت شبهه الملائكه..كانت لبسه درس وشعرها طويل جدا وناعم وغزير وجميل..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى اول ما شافها وقف هو مذهول من جمالها..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مامت فخرى.. طب نسيبهم لوحدهم..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد.. اه طبعاً اتفضلي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. احم ازايك.. اسف عارف انك مش هتسمعيني..بس انتي قمر اوووي الصرحه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية جابت ورقه وكتبت فيها..الحمد***..سمعتك علي فكره..بكسوف..شكراً..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى اخد الورقه وكان محرج جداً..بس ازاى.. انا ماما قالت انك يعني....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية.. اني خرسه عارفه بس انا بسمع كويس اطمن يعني قول الا عندك انا متعوده علي كده ولو انت رافض قول عادي مش هتفرق كده كده انا عارفه ردك هيكون اي.. عن اذنك..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى اخد الورقه قراء الا فيها.. بس فالوقت ده حورية خرجت..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ها يا فخرى اي الا حصل..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..كل خير يا عمي..نقراء الفاتحه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مامت فخرى بفرحه..مبروك يا قلب امك...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هنا جريت علي حورية..حورية يا حورية الحقي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية شورت بيديها بمعني ايه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هناا..فخرى بيقراء الفاتحه مع بابا..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية استغربت وطلعت كانت هتقول لا بس شافت فرحت باباها واختها شافتهم مبسوطين..اكتفت انها تبتسم وتدخل تاني..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>********</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مامت فخرى..رضيت بيها يعني..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..مش عارف يا ماما اول ما شوفت حسيت بحاجه جوايا..خطفتني من نظرة عيونها من كلامها حسيت انها ضعيفه ومحتاجة حد جنبها..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مامت فخرى..ربـنـا يكملك علي خير يا حبيبي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>********</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مبروك يا حبيبتي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية جابت ورقه وكتبت..بابا انا رافضه هو ازاي وافق..اكيد دي شفقه منه علياا..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد..متفكريش كده الناس مش زاي بعضها..و....دا بيرن عليا..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الووو اي يا فخرى حصل حاجه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..كنت عايز اقول لحضرتك اني اكتب الكتاب بكرا..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد..ااايه.....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يتبع...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثانى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..كنت عايز اقول لحضرتك اني اكتب الكتاب بكرا..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد..ااايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية شورت بيديها بمعني ايه...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد..طب يا ابني هاخد راي حورية وهبلغك..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..تمام يا عمي مستني ردك..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد قفل مع فخرى..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هناااء..خير يا بابا في حاجه حصلت ولا رفض حورية..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد..لااا بالعكس دا عايز يكتب الكتاب..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية اتصدمت وجابت ورقه وكتبت فيها..ازاي يعني يا بابا دا اكيد صعبت عليه ولا حاجه انا مش موافقه يا بابا..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد..بُصي يا بنتي صوابع ايدك مش زاي بعضها وهو شاب كويس وعايزك اهو يعني شريكي يا بنتي وانا شايف انك توافقي عليه..فكري وردي عليا..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هزت دماغها بمعنا..حاضر..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد..اسيبك بقا ترتاحي شويه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية قبل ما باباها يخرج مسكت ايده و جابت ورقه وكتبت فيها..انا موافقه يا بابا..الاب فرح جدا واخدها في حضنه..مبروك يا حبيبتي..يلا تصبحي على خير..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما خالد خرج..حورية دموعها نزلت علي حظها..بينها وبين نفسها..انا وافقت بس عشان بابا بس ياترا حياتي الجايه فيها ايه..و فخرى ازاي رضي بياا كده..رغم انه شكله بتاع بنات..ياارب نور طريقي ياارب..ونامت...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>*********</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم خالد رن علي فخرى..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الو..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..الو..خير يا عمي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد..احنا موافقين يا ابني تقدر تجيب المأذون وتيجي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى بفرحه..بجد يا عمي يعني حورية وفقت..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد بضحك..اه وافقت بسرعه بقا قبل ما تغير رأيها..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..دا انا هاجي في صاروخ عشان خاطر حورية..سلام يا عمي بقا عشان الحق اجيب المأذون..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد..سلام يا حبيبي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>********</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..ماما يا ماما...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مامت فخرى..ايه يا حبيبي في ايه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى بفرحه وهو ماسك ايد مامته وبيلف بيها وبيقول..وافقت يا ماما وافقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مامت فخرى..بجد يا حبيبي **** يتمملك علي خير..بس يا فخرى انت بجد بتحبها زاي ما بتقول ولا في حاجه تاني في دماغك..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..بُصي انا جوايا حاجه بس مش فاهم ايه هي.. بس انا فرحان اووي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مامت فخرى..**** يسعدك يا حبيبي يلا بقا اجهز يا عريس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>*******</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هناء..قمر يا حورية ما شاءالله عليكي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية اكتفت انها تبتسم كانت ملامحها هاديه ومش حطها ميكب اب كتيرر..كانت لبسه فستان اوف وايت وشعرها الناعم الاسود الغزير الطويل عاملاه اكليل مضفر..كانت حورية وهي حورية..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصل فخرى ومامته و كمان شخص من اهله..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد ببتسامه..اهلا اهلا نورتونا يا جماعه..بعد الترحيب والسلام..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية خرجت و كانت زى الملائكة بمعني الكلمه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بارك **** لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى قرب منها باس جبينها..مبروك يا حورية..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بابتسامه..جابت ورقه وكتبت..**** يبارك فيك..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية سلمت علي باباها وعلي اختها ومشيت هي وفخرى..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>********</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى اخد حورية وطلع علي الشقه فتح الباب..اتصدم اول ما شاف في بلالين والشقه مزينه..تليفونه رن..دي ماما..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حلوه المفاجأة يا حبيبي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..ايه دا كله يا ماما..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مامت فخرى..عريس بقا و لازم نفرح بيك..يلا بقا روح عند عروستك..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..ماشي يا حبيبتي تصبحي علي خير..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قفل مع مامته..وحورية كتبت ورقه..فخرى انا اسفه في الا هقوله..بس انا وافقت عليك عشان شوفت الفرحه في عيون بابا..اتمنا تفهمني انا عارفه انك اتجوزتني عشان شفقت عليا..بس احب اطمنك كلها شهرين تلاته ونطلق..انا هنام في الاوضه بتاعت الاطفال..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى بحزن رد عليها..الا يريحك يا حورية بس نامي انتِى في الاوضه التاني وانا هنام في بتاعت الاطفال..تصبحي علي خير..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سابها ودخل الاوضه وهو دموعه علي خدو..عندها حق يا فخرى مهو محدش يصدق انك وقعت في حبها..نام بعد تفكير وتعب واليوم..انما حورية كانت بتدعي ودمعها نزلها..**** انا راضيه بقضائك بس فخرى ملهوش ذنب يعيش مع وحده خرسه..هو يستاهل واحده احسن مني..فضلت تدعي كتيير لحد ما نامت مكانها..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>*******</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم الصبح..جرس الباب بيرن فخرى قام من النوم كان هيفتح بس افتكر حورية رجع الاوضه تاني رتبها ورح يصحي حورية..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..حورية..يا حورية..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية اتخضت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..اهدي تقريباً باباكي واختك بره وماما معاهم..يلا اصحي علي ما افتح الباب..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية هزت دماغها بمعنا تمام..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى فتح الباب ودخلوا..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد..مبروك يا عريس..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..**** يبارك فيك يا عمي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خرجت حورية..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مامت فخرى..تعالي يا مرات ابني يا غاليه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية ابتسمت..وحضنتها..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..اعرفك يا حورية..دي عمتي وبنتها ساره..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية سلمت عليهم بس متكلمتش..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عمت فخرى..هي مالها مش بتتكلم ليه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سااره بضحك..ههههه اصلها خرسه يا ماما....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى...............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يتبع..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثالث</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سااره بضحك..ههههه اصلها خرسه يا ماما....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى بعصبيه..ساره مسمحلكِيش تقولي علي مراتي كده..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عمت فخرى..هي يعني قالت حاجه غلط..ماهي فعلاً خرسه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..طب اتفضلوا اطلعوا بره بيتي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عمت فخرى..يلا يا بت ادي اخرت الا يجي للناس متستهلش..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية كانت واقفه و دمعها علي خدها..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى قرب منها واخدها فى حضنه اسف يا حورية..متزعليش منهم..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية مسحت دموعها و هزت دماغها بمعنا..تمام..دخلت اوضتها فضلت تعيط كتيير اووي لحد ما نامت..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مامت فخرى..متزعلش يا ابني من عمتك انتَ عارفها و عارف كلامها..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..مكنش ينفع الا حصل ده يا ماما دي مهما كان مراتي والا يمسها يمسني..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مامت فخرى..**** يهدي سركم يا حبيبي..انا هنزل بقا وانتَ راضي مراتك..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..حاضر يا ماما..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>*******</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى فضل يخبط علي الباب لحد ما حورية سمعت وصحيت..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..اسف يا حورية اني صحيتك بس كنت عايز اتكلم معاكي شويه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية هزت دمغها بمعنا ماشي..خرجت حورية وقعدت..شورت بيديها بمعني ايه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..متزعليش من الا حصل حقك علي قلبي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية جابت ورقه وكتبت فيها..مش زعلانه خلاص اتعودت علي الكلام ده..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..من النهارده مش هسيبك زعلانه..بس هو يعني..يعني كنت عايزه اعرف انتِى مولوده كده ولا ايه اللى حصلك..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بصتله ودموعها نزلت..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..اهدي انا اسف خلاص متحكيش طالما هتعيطي..هروح اجبلك مايه واجي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية مسكت ايده..وكتبت هحكيلك اقعد..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى قعد وابتسملها..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية كانت بتكتب في ورقه..زمان وانا صغيره ماما ماتت وانا كنت واقفه وشوفت العربيه وهي بتخبطها صرخت كتيير اوووي عشان حد ينقذها ملقتش حد ماتت بين ايدي صدمتي وقتها كانت كبييرة لان كنت متعلقه بماما بس هي راحت مني واخدت كل حاجه حلوه..وساعتها انا دخلت في صدمه 3شهور..بس بعد عرفت اني اتخرست ومش هعرف اتكلم بابا اخدني عند دكاتره كتيير بس انا كنت محتاجه ماما جنبي...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى قراء الورقه وقالها..حورية من النهارده مفيش زعل كل الا جاى فرح وبس..ويلا بقا اعملي فشار وتعالي نتفرج علي كارتون..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ابتسمت حورية ودخلت تعمل فشار..و فخرى شغل الكارتون..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..تسلم ايدك الفشار تحفه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية جابت ورقه وكتبت..انتَ لطيف اووي يا فخرى بجد شكرا انك جنبي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى ابتسم من كلامها وفرح من جوه انه هيقدر يقرب منها..نامو هما الاتنين جنب بعض..صحيت حورية لقيت نفسها فحضنه..كان حضنه كأنها ابنته..حورية سرحت فيه..قد ايه انت شخص لطيف..كان نفسي اتكلم معاك عادي بس للاسف..فخرى فتح عينه بصلها وابتسم..وهو بيرجع شعرها لوراء..صباح الخير يا حوريتي..حورية اتكسفت و قامت جريت..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عده شهر وفخرى كل يوم بيقرب مني..اتغير كتيير عن الاول بقا بيقرا ويتعلم ويتثقف ويتنور ويبقى سكيولار واريلجيوس وبوليدايست زيى..أحياناً بيقرا معايا وننتاقش فى كل التابوهات و دي حاجه بتخليني مبسوطه..بقا بيروح الشغل ويرجع يلاقيني محضره الغدا..هو لطيف جداً وحنين عليا عمره مزعلني..حتي لو عملت الاكل وحش يبوس ايدي..ويقولي تسلم ايدك يا حوريتي..بقا شئ اساسي في يومي..مش بعرف ابعد من غيره..شكلي حبيته..اه حبيته شخص زايه لازم يتحب..وقررت اني اعترف بحبي ليه..لانى متاكده انه هو كمان بيحبني..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..حورية..يا حورية انتِى فين..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت حورية من المطبخ..وبصتله..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مسك ايدها..تعالي هوريكي حاجه..طلع سلسه فضه مكتوب عليها حوريتي..حورية فرحت جداً بيها وهو لبسه لها...حورية جابت ورقه وكتبت..**** يخليك ليا متحرمش منك ابدا..يلا قوم غير هدومك علي ما احضر الغداء..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى قام باس ايدها..حاضر يا روحي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية اتكسفت من كلامه بعد ما مشي..فضلت تبوس فى السلسله وكانت فرحانه بيها..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قامت حضرت الغداء وكانت رايحه اوضة فخرى..بس سمعته..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..احب مين يا ابني انت عبيط.....لالالا هو يعني عشان اتعاملت معاها بلطف شويه يبقا كده خلاص حبيتها بقاا وجو العشق الممنوع ده......ابني ابدا دي شفقه عليها مش اكتر وبعدين فخرى يوم ما يحب يحب واحده زاي دي...هههههه و كان بيلف وشه...حورية......</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يتبع..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الرابع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..احب مين يا ابني انت عبيط.....لالالا هو يعني عشان اتعاملت معاها بلطف شويه يبقا كده خلاص حبيتها بقاا وجو العشق الممنوع ده......ابني ابدا دي شفقه عليها مش اكتر وبعدين فخرى يوم ما يحب يحب واحده زاي دي...هههههه و كان بيلف وشه...حورية......</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية سمعت الكلام الا قالو فخرى..فتحت باب الشقه و طلعت تجري وهي منهاره من العياط..كانت بتفتكر كل لحظه بينهم..فخرى كان بيجري وراها...حورية استني..حورية اسمعيني حورية..حورية لفت وشها ليه..بس فجأة...صرخت بصوت عالي...ما يشبه كلمة فخرررررررررى لكن بصوت الخرس..جريت عليه بعد ما العربيه خبطته....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى وهو بين ايد حورية..حو..حورية..ان..انتى..واغمي عليه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلبت الاسعاف جات اخدته علي المستشفى..و وصل باباها ومامت فخرى واختها..اول ما شافت باباها جريت عليه وهي بتعيط جامد..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد..اهدي يا حبيبتي متقلقيش هيكون كويس..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية وهي بتعيط وبتشاور بلغة الاشارة ما معناه....بابا....فخرى يا بابا..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خالد ..ضمها لحضنه اكترر..مش عارف يفرح بلهفة بنته على جوزها ولا يزعل علي جوزها..اكتفى انه يحضنها..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مامت فخرى..حورية يا بنتي كفايا عياط..هو هيبقا كويس بس انتِى ادعيلو..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية ضمتها جامد وقالت بلغة الاشارة..انا اسفه يا ماما..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد شويه خرج الدكتور..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية جريت عليه وقالت بلغة الاشارة وترجم ابوها كلامها...طمني يا..يا دكتور..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الدكتور..الحمد*** جات سليمه..الجروح سطحيه..يقدر يخرج معاكم..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بلغة الاشارة وابوها يترجم..طب اقدر اشوفه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الدكتور..اه طبعاً..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>********</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت حورية..شافت فخرى كان نايم علي السرير..قربت منه..وبلغة الاشارة وصريخ الخرس فخرى..فخرى..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..حورية..كنت خايف لا متجيش..انا اس...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بلغة الاشارة..مفيش داعي للكلام ده..حمدلله علي سلامتك..كويس اني اطمنت عليك..انا دخلت بس عشان اقولك طلقني..وكانت هتقوم فخرى مسِك ايدها..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى بتعب..حورية ارجوكِى اسمعيني..صدقيني انا بحبك انتِى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بلغة الاشارة..كدبه تانيه..انا سمعتك علي فكره..و انا قررت اسيبك خلاص..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى ..طب طب خليكِى يومين معايا لحد ما اقوم بالسلامة عشان انتِى عارفه ماما تعبانه ومش هتقدر تهتم بيا...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طبعا دي حجه عشان تكون معاه ويقدر يصلح الا حصل..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بلغة الاشارة بعد تفكير..خلاص تمام هما يومين وكل واحد يروح لحاله..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى ابتسم..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>********</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلوا علي البيت و فخرى كان تعبان محتاج حد يسنده..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بلغة الاشارة..اسند عليا..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..لا عشان متتعبيش انا هطلع وحدي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بلغة الاشارة..بنرفزه..اخلص يا فخرى ****..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى بضحك...طب براحه هتضربيني..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلوا الشقه..حورية دخلت فخرى علي السرير وقالت بلغة الاشارة..هروح احضرلك الغداء..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..انا محتاج اتكلم معاكِى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بلغة الاشارة..احنا مفيش بينا كلام..و سابته وخرجت..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عده اسبوع وكل الا بيني وبين فخرى اني اكون معاه لحد ما يقوم بالسلامه..بس انا قلبي وجعني من كلامه ومش قادره اغفرله..لحد ما جه في يوم...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..حورية ارجوكِى اسمعيني..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بلغة الاشارة..اسمع اي..انا الا سمعته كفايا..كنت خلاص بدأت..... وسكتت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. بدأتي ايه.. قولي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بلغة الاشارة.. خلاص انا قررت اني هطلق..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى بنرفزه..و انا مش هطلق..وسابها ودخل اوضته..وحورية كذلك دخلت اوضتها..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..جاب ورقه وكتب فيها..حورية انا اسف بس صدقيني الكلام مش عليكِى..دا علي واحده زميلتي في الشغل حاولت اكتر من مره انها تكلمني بس انا رفضت وبعدت عنها..صدقيني يا حوريتي انا بحبك..و**** بحبك.. ملقتش طريقه اكلمك بيها غير الورق عشان انتَى مش راضيه تسمعيني..انا اسف كمان مره انا هنزل دلوقتي ولو مصممه علي الطلاق هعمل الا يريحك..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى ساب الورقه..وخرج...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>********</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية دخلت عشان تشوفه ملقيتوش..وهي خارجه لمحت الورقه..قرات الا فيها..دموعها نزلت منها عشان ظلمته كان لازم اديلوا فرصه انه يشرحلي الا سمعته يعني خلاص انا ضيعته مني..قامت مسحت دموعها..خلاص انا عرفت هعمل ايه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جابت التليفون..فضلت تبعتله رسايل كتيير مردش..كده تمام بس هتشوف هعمل فيك ايه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية عملت عشا رومانسي وشموع..و لبست فستان اسود كانت قمر جداً..فضلت مستنيه فخرى كتيير لحد ما سمعت الباب بيتفتح طفت الانوار..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى بحزن..هو النور مش شغال ليه..هي حورية شكلها مشيت..فخرى نور النور..بس اتصدم..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..اي ده هو انا دخلت شقه غلط..جات حورية من وراء حضنته جامد وشاورت بلغة الاشارة...لا دي شقتنا..لف فخرى وشافها..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انتِى هنا فكرتك مشـ...ايه ده هي فين حورية..بصوت عالي حورررررية....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بضحك..مالك يا فخرى سلامة نظرك منا قدامك اهو..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى بحب وبيقرب منها..ايه الا انتِى عاملاه في نفسك ده..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بزعل طفولي..ايه وحش..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..لااا بس بطل..احم وسعي كده انا اصلا زعلان منك..وكان لسه هيمشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بحب مسكت ايده بعدما شاورتله بلغة الاشارة..طب ايه رايك نبدأ من الاول حياة مليانة حب ..حياة بدون مشاكل..عايزه أبدا معاك حياتي..عايزه اكمل واعيش كل الا جاي معاك يا فخرى..انا..انا..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى بيقرب منها..انتِى ايه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بتوتر بلغة الاشارة..احم...انا..اناا بحبك..قالتها بكسوف وضمته من كتر ماهي مكسوفه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..طب ايه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية..ايه!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..شايفه الاوضه دي محتاجه ايه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بكسوف بلغة الاشارة..محتاجاني..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..توتو..محتاجه بنوته شبهك..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بلغة الاشارة..انت قليل الادب اصلا وجريت وسبته..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد مرور سنه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بلغة الاشارة..فخرى..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى بنوم.امممد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بلغة الاشارة وصياح الخرس..الحقني يا خربيتك بولد..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..نامي يا حبيبتي لسه بدري..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بصويت..يلهههوي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى قام مخضوض...يا حزني هو بجد..اعمل ايه دلوقتي اتصرف ازاي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بلغة الاشارة..انتَ لسه هتفكر خدني علي المستشفى..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى شال حورية واخدها علي المستشفى..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد شويه...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الدكتور..مبروك المدام جابت بنوته..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى بفرحه..طب هي كويسه اقدر اشوفها.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الدكتور..اه تقدر..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>*******</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..حمدالله علي سلامتك يا روحي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بتعب بلغة الاشارة..**** يسلمك يا حبيبي..هتسميها ايه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى...فرح..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بلغة الاشارة..اشمعنا فرح..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..عشان هي جات و معاها الفرحه..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بلغة الاشارة..انا بحبك اووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى..وانا بحبك انتِى و فرحتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جئتني في وقت كان بداخلي خراب و ازهرته بحبك لي.. مهما اكتب لك من كلمات و حروف لا استطيع الوصف فيك ولا ماذا اقول عنك.. اقول لك انك اصبحت كل شيء بالنسبة الي.. اصبحت الرفيق وقت ضيقي.. اصبحت الروح التي تسكن قلبي.. لا ادري ماذا اكتب عنك اكثر من ذلك.. ولكن عليك ان تعرفى/تعرف اني احبك بل اعشق روحك.. و هذا انا اكتب لك كلماتي التي لا استطيع ان انطقها لك.. احبك يا رفيق دربي </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الخامس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفى يوم صحى فخرى الصبح على صوت ناعم بيصحيه.. فخرى فخرى اصحى يا حبيبى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فتح عيونه لاقى قدامه سامية جمال .. معقولة انا بحلم ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. انتى مين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سامية.. يعنى معقولة مش عارفنى دانت حافظ رقصاتى وافلامى كلها عفريتة هانم واحبك انت وزنوبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. بس انتى ميتة من سنين انا بحلم ولا اتجننت ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدين لقا سامية بتضحك وشكلها بيتغير وبتتحول لمراته حورية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بلغة الاشارة.. ان الاوان تعرف قدراتى يا روحى انا شيبشفتر يعنى متغيرة الهيئة اقدر اتغير وابقى اى ممثلة او مطربة او واحدة تعجبك بحمضها النووى وصوتها وجسمها وكل حاجة فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. معقولة يا حورية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بلغة الاشارة.. ايوه دى قدراتى بص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراحت حورية مغيرة شكلها بقت نورا اخت بوسى .. وشوية وبقت بوسى اخت نورا وبتكلم جوزها فخرى وتتدلع عليه وتقلع عريانة ملط وحافية قدامه وقعد يبوس فيها . وشوية واتغيرت بقت شويكار وشوية شادية فاتن حمامة .. صباح .. نجوى فؤاد .. مريم فخر الدين.. مشيرة اسماعيل .. كيتى .. لبلبة .. نيللى .. شريهان .. ليلى طاهر .. صابرين.. مادلين طبر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. كفاية كفاية يا حورية انا هتجنن كده على مهلك عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحكت حورية .. اختار شكل اثبت عليه ويعجبك ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. خليكى نورا النهارده .. وضحك .. ودخلت فى حضنه وعمال يبوسها ويحضنها ويشمها ويحسس عليها وهى عريانة ملط وحافية وبتبصله وتتمايص عليه وتكلمه بصوت نورا .. وطلعت زبره زبر فخرى الاغلف الاقلف الاغرل اللى مش مطاهر ولا مختون وكان واقف على اخره ضحكت وبصتله بمياصة واغراء وابتدت تحرك غلافته وجلدته تغطى راس زوبره وتظهرها وتعريها وتدعك وتدلك زبره بايدها ونزلت تمص زبره فى بوقها وعيونها فى عيونه وزبره داخل طالع فى بوق حورية اللى على هيئة نورا بوشها وعيونها وشعرها وجسمها وكلها وهى بتمصله باحترافية وشرمطة رهيبة.. وراح فخرى رمى حورية على السرير وهى بتضحك ونزل يلحس ويبعبص كسها ابو شفايف عريضة كبيرة متهدلة بصوابعه ولسانه بنهم وجوع وهى بتوحوح وتغنج وتعض شفايفها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية.. بالراحة يا فخرى يا لهوى احححححححححح اممممممممم اااااااااااااااااه يا جماله يا خرابى ع المتعة وفخرى شغال لحس وبعبصة فى كسها وهى شغالة وحوحة واهات وشخر وصويت لحد ما جابت عسلها على لسانه وبلعهم كلهم بتلذذ . ونزل يبوس ويمص قدمينها الحلوين بصوابعهم وكفوفهم ومشطهم وكعبهم .. ورفع رجليها ورزع زبره فى كسها راحت قايلة اححححححححححح ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية.. بموت فى زبرك الكبير المش مطاهر ده يا وسخ يا متناك.. نكنى بقى كمان اححححححححح اووووووووف اااااااااااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. بنيكك دانا هاهرى كسمك يا لبوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية.. انا لبوتك ولبوة طوب الارض ومتناكة كل الناس نكنى يا خول يا عرص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. خدى يا شرموطة يا بنت الشراميط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دلوقتى لو عمل فخرى تحليل حمض نووى لحورية هيلاقوا كروموسوماتها هى بالضبط كروموسومات نورا ...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضل فخرى ينيك حورية فى كل الاوضاع وفى طيزها وبزازها وقدمينها وفخادها وبين طيازها لحد ما جاب طوفان من لبنه فى مهبلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلوا فى حضن بعض يبوسوا ويحضنوا ويوشوشوا ويحسسوا على بعض ويبصوا لبعض كذا ساعة بعدها قاموا يتشاركوا فى مشاهدة فيلم الضيف ومروا على افيشات افلام كتير بيحبوها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فيلم المجهول بطولة عزت العلايلى وسناء جميل ونجلاء فتحى فيلم عالى اوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كمان فيلم اغلى من عينيه لعمر الحريرى وسميرة احمد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فيلم عفريتة اسماعيل يس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عفريتة هانم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عروس النيل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لا وقت للحب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سفاح كرموز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حياتى عذاب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وافلام اجنبى زى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Bruce Almighty</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Date with an Angel</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Legion</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Raanjahanaa</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Inkheart</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Marrowbone</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Wicker Man</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Bereavement</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>In the Mouth of Madness</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Mirrors</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Stargate</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>In Time</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Training Day</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Womb</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Jane Austen Book Club</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Mountain Between Us</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Something New</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Come See the Paradise</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Shanghai Kiss</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Shanghai Knights</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Lars and the Real Girl</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Elysium</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Fehrenheit 451</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Quills</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Land of Blind</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Blue Lagoon</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Brand New Testament</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Wristcutters</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Tiolet Ek Prem Katha</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Come Back To Me</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Rambo First Blood</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Outlander</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Originals tv series</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Firefly tv series</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Princess and Marine</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Escape from Taliban</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Ek Tha Tiger</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Another Earth</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Man from Earth</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Flirting with Forty</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Romeo Must Die</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Raabta</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Karan Arjun</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Kabhi Alvida Naa Kehna</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Om Shanti Om</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>David and Fatima</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>L Amant</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Murmur of the Heart</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Bombay 1995</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>John Carter</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Autopsy of Jane Doe</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Blood Father</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Term Life</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Fringe tv series</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Prince of Darkness</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>The Mask</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>About Time</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Time Traveler's Wife</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Astronaut Farmer</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Agora</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Argo</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Time of Wickedness</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Savage is Loose</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Danny the Dog or Unleashed</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Deja Vu</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Tale of Two Cities</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Hard Times by Dickens</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Miserables</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>London Has Fallen</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صاحب الظل الطويل وصاحبة الظل الطويل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Daddy Long Legs</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Mommy Long Legs</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تانى يوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية تصحى فخرى بشكلها الحقيقى وهى جميلة جدا على فكرة مش محتاجة لتغيير هيئتها بس بتحب تستعرض قدام جوزها وحبيبها فخرى وتحقق له امنياته</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. صباح الخير يا حوريتى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية.. صباح الخير يا حبيبى يلا قوم اتشطف جهزت الفطار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقام فخرى اتشطف وفطروا سوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراح شركته اللى بيشتغل فيها.. كان له صاحب اسمه رمزى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. صباح الخير يا رمزى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رمزى. صباح النور يا صاحبى اخبارك ايه مع الجواز ايوه يا عم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. قر بقى قر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رمزى.. حظك حلو انك متجوز خرسه بيتك هيبقى هاااااااااادى مفيش خناقات ولا قرف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. واش عرفك انت بخناقات الزوجات اذا كنت عازب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رمزى.. بسمع يا بنى زمايلنا المتجوزين اللى بيشتكوا مر الشكوى كتير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. اهاااا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رمزى.. عايز ازورك فى البيت فى مرة اشوف احوالك ايه مع الجواز ومراتك الخرسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. عشان تقر براحتك وتحسد بقى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رمزى.. يا عم ابقى خمس فى وشى لما ادخل من باب الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. خلاص تانس وتشرف فى اى وقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رمزى.. تصدق انى لغاية دلوقتى ماشفتش صور فرحك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. اوريهالك اهى على موبايلى خده اتفرج على ما اروح الحمام واجى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراح فخرى الحمام ورمزى قعد يتفرج على صور فرح صاحبه وزميله فخرى ومراته حورية اللى بهرته بجمالها ووشها وشعرها وجسمها وابتدا زبره يوقف ويهيج عليها ويتخيلها عريانة ملط وحافية تحته وبينيكها براحته .. ويقفش فى فستق وبندق وبيمص ويلحس سكرة وجوهرة ويمامة وحمامة ويقفش فى رعد وبرق وبير الشوكولاتة وحورية الصغيرة – فستق وبندق بزازها وسكرة وجوهرة حلماتها وهالاتها ويمامة وحمامة قدمينها ورعد وبرق طيازها وبير الشوكولاتة خرم طيزها وحورية الصغيرة كسها – ونقل صور الفرح بسرعة عنده خصوصا انه لقا صور تانية لحورية بملابس البيت وملابس مغرية وملابس خروج واوضاع مختلفة وحتى بالسوتيان والكولوت وعريانة ملط وحافية فى موبايل فخرى نقل كل الصور لموبايله بسرعة ورجع موبايل فخرى لمكانه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. هاه عجبتك صور الفرح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رمزى.. جميلة جدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانشغلوا فى الشغل بقية اليوم لحد ما انتهى اليوم ورجع رمزى للبيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كان رمزى له تلات اخوات صبيان اصغر منه وهو الكبير فيهم شوقى وهشام وفكرى اعمارهم 20 و 18 و 17 سنة ولسه فى الجامعة .. والاربعة عايشين مع ابوهم وجيه وامهم هيام وكانت هيام بدراع واحد ودراعها الشمال مقطوع ومركبة دراع صناعى كان مهيج وجيه جوزها وابوهم عليها جدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكانت حورية عسراء او شولا تكتب وتعمل كل حاجة بايدها الشمال ولاحظ رمزى ده فى فيديوهاتها وصورها لوحدها او مع جوزها صاحبه فخرى وده كمان هيجه عليها اكتر وحبها واشتهاها مع بعض من اول نظرة .. وكان عند حورية قدرة تانية غير تغيير الهيئة او ضمن تغيير الهيئة ممكن انها تبقى لها اربع دراعات زى الالهة الهندية وده اهميته هتبان بعدين.. وممكن كمان تبقى لها اجنحة كبيرة وبيضا وعريضة زى الطيور والملايكة وممكن كمان تتشكل بصورة قنطورة نصفها العلوى امراة ونصفها التحتانى جسم ورجلين وديل فرس او حصان ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كان رمزى عنده طابعة برنتر فى البيت حط صور حورية المثيرة على اللابتوب بتاعه وطبع صورها كان بيحب احساس الورق الملموس فى ايده وبعدما ضرب عشرة على صور حورية خبا الصور تحت السرير مع مجلات السكس بتاعته.. ماكانش يعرف ان شوقى وهشام وفكرى وحتى ابوه وجيه عرفوا مخبأه السرى بتاع المجلات وبالتالى تانى يوم وهو مطحون فى الشغل كانت صور حورية مرت على ابوه واخواته كلهم وضربوا عليها عشرات .. ورجعوها مكانها تانى ... كان حاطط الصور فى ملف مسميه حورية مرات صاحبى فخرى القمر من عبطه وغباءه فعرف اخواته وابوه انه بيحب ومشتهى مرات صاحبه اللى كان دايما عندهم بيزورهم ومعتبرينه اخوهم ووجيه وهيام معتبرينه ابنهم وابتدوا يلمحوا ويلقحوا عليه بالكلام وحس رمزى انهم عارفين برغبته وحبه لحورية وتالت يوم لما سالوه رايح فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رمزى.. رايح ازور فخرى ومراته حورية وبنتهم فرح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وجيه.. طب ماتاخدنا معاك ده بقاله كتير مش بيزورنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هشام.. ايوه يابنى خدنا معاك فخرى وحشنا اوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوقى.. مش هنسيبك تروحله الا ورجلنا على رجلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فكرى.. ايوه فعلا ده وحشنا اوى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هيام.. متعملوش حسابى انا هلكانة من شغل البيت وهريح بقى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وجيه فى نفسه.. احنا اصلا ماطلبناش ولا هنطلب منك يا هيوم تيجى معانا احنا عايزين نتفرج على الهتنا وحبيبتنا وبروفيتسنا وملاكنا لوحدنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رمزى.. يا جماعة مرة تانية دى زيارة عالماشى كده وراجع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وجيه.. مش عايز تاخدنا معاك ليه ياض انت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوقى وفكرى وهشام.. ايوه فعلا مش عايز تاخدنا معاك ليه لو مش هتاخدنا مانتاش نازل الليلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رمزى.. امرى لـلـه يلا بينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>راحوا كلهم بربطة المعلمة هما الخمسة لفخرى فى بيته اللى اتفاجئ طبعا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. ايه يابنى ده انت قلت هتيجى لوحدك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وجيه.. مش عايزنا ولا ايه يا فخرى نمشى يعنى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. مقصدش والـله يا بابا وجيه اتفضلوا طبعا انا بس اتفاجات مش كنتم تقولوا عشان نعمل حسابنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بلغة الاشارة.. ولا يهمك يا حبيبى مطبخ السبعاية مايخلاش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طبعا عيون الخمسة انبهرت بجمال حورية وشعرها الطويل السارح وجسمها الملبن وماهتموش انها خرسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جهزت حورية الاكل والشرب للرجالة الخمسة ولجوزها فخرى وقعدت هى وهما ياكلوا ويشربوا وكانوا الرجالة الخمسة شعرهم اسكندنافى طويل .. ووجوههم حليقة تماما وكانوا وسيمين جدا زى جوزها فخرى.. كانت حورية حوتية بطالع جوزائى وجوزها فخرى عذراوى والرجالة الخمسة برضه عذراويين بس فى ايام مختلفة من اغسطس وسبتمبر وسنين مختلفة مختلفة .. حورية كمان حست بالانجذاب الشديد لهم لكن انجذاب جنسى بالاساس وده انطبع على سخونة النيك بينها وبين جوزها فخرى فى الليلة دى بعدما مشيوا وليالى كتيرة بعدها وبالنهار كمان وكانت بتحب النيك فى النور ومن غير غطا .. وكان فخرى حافظ وعاشق فساتينها العريانة الضهر والمشقوقة الساق او الساقين واللى بدون حمالات وفستان عروسة البحر وبنطلونها الجينز اللى بتلبسه وتسيب نصها الفوقانى عريان وقدمينها حافيين وبنطلونها التانى اللى مقور على طيزها وكسها ومعريهم وهى لابساه.. وكان يقص ضوافرها لما يطولوا اوى ويدهنهم بالاوكلادور ويراقب تنفسها ودقات قلبها بيحب كل حاجة فيها سنانها مناخيرها شفايفها عيونها رموشها ايديها صوابع رجليها كف رجلها مشط رجلها كعب رجلها تاتوهاتها الصغيرة الرقيقة بيرسنج سرتها خاتم ابهامها خاتم صباع قدمها حلقانها كعبها العالى مكياجها وادواته ودانها ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مع الايام والشهور اتكررت زيارات وجيه وولاده الصبيان الاربعة لبيت فخرى وحورية ساعات كلهم وساعات بعضهم لكن اتكررت باستمرار مع بعض المعاكسات والمناغشات والنظرات والوشوشات بين حورية بلغة الاشارة وبينهم فى غفلة من فخرى لحد ما ابتدت حورية تميل لهم كلهم بقلبها مش بس بكسها مابقتش بس منجذبة لهم جنسيا انما ميالة لهم رومانسيا وعاطفيا خصوصا مع وسامتهم وخجلهم وادبهم ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بصورة سامية جمال.. فخرى حبيبى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. اؤمرى يا روح قلبى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية.. بصراحة انا ميالة لوجيه وولاده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. كلهم ؟؟ الخمسة ؟؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بكسوف.. اه بصراحة وحبيت اخد رايك لو عايزنى اصدهم ونقفل الموضوع على كده مش هتردد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. يعنى انتى ميالة لهم جنسيا ولا رومانسيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية بتردد.. بصراحة .. الاتنين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. طب وانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية.. انت سيدى والهى وملاكى وبروفيتى وتاج راسى بس قلبى طماع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. يعنى لو قلتلك تصديهم ده مش هيؤثر على علاقتنا انا وانتى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية.. ابدا ابدا يا حبيبى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. بس انتى مش هتكونى سعيدة سعادة كاملة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية.. سعادتك فى رضاك عنى وطاعتى لك وحنانى عليك انا امك واختك وبنتك والهتك وملاكك وبروفتيسك وحبيبتك ومراتك وصديقتك وانت وفرح اهم شئ عندى يا روحى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. بس انا عايزك سعيدة سعادة كاملة ومحرمكيش من اللى يشتهيه جسمك وقلبك وهما مثقفين ومؤدبين وجنتلمن جدا وافكارهم غربية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية.. لو يضايقك بلاش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فخرى.. لا حرمانك من السعادة الكاملة هو اللى يضايقنى وبس حابة تجربى معاهم سوا كلهم ولا شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حورية.. بصراحة عايزة اجرب تلاتة الاول شوية حابة اجرب احساس الرباعية وبعد فترة اجرب جانج بانج معاهم هما الخمسة الاب وولاده على شط النيل او فى غابات تركيا .. لان رمزى عنده قدرة الانتقال الانى جامبر ويودينا هناك فى لمح البصر ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>(كانت حورية رافضة فكرة قائمة المنقولات ومؤخر الصداق الباهظ ولم تكلف فخرى الا مهرا رمزيا واصرت على ذلك)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>(كانت حورية تحب شخصيات مهمة مثل قاسم امين وطه حسين وصفية زغلول ونبوية موسى وهدى شعراوى وحامد عبد الصمد واحمد صبحى منصور ورشيد حمامى كما تعشق روايت ديكنز ودوماس وستاكبول وجول فيرن وويلز وهوجو)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="جدو سامى 🕊️ 𓁈, post: 29987"] [B]حورية قطة العائلة وقعت فى حب خرساء الفصل الاول كان فخرى على علاقة جنسية كاملة مع حورية الخرسه بقالهم اكتر من تلات سنين فى السر فتح كسها وفتح طيزها وناكها بكل الاوضاع وبتاخد حقن منع الحمل بانتظام وكانوا مستمتعين ببعض جنسيا جدا لكن ماكانش فيه حب من ناحية فخرى تجاه حورية ولا هى كمان.. كانت علاقتهم شهوانية جنسية بحتة احتياج جنسى وكان جسم فخرى بيهيج حورية وجسم حورية بيهيج فخرى .. كانوا فى علاقة جيرلفريند بويفريند كاملة لكن مش علاقة مساكنة كل واحد فيهم ساكن مع اهله.. واتعلم فخرى لغة الاشارة عشان يتواصل معاها بسهولة.. لكن مفكروش يتجوزوا او يرتبطوا ببعض .. ولما عرضت امه عليه يتجوز حوريه عمل انه ميعرفهاش ورفض يتجوزها زى ما هنشوف فى الحوار ده.. يعني يوم ما اتجوز اتجوز خرسه.. مالها يعني الخرسه مش انسانة زينا..و صدقني هي دي الا هتصلح حالك.. لا يا ماما مش هتجوزها وبعدين اشمعنا دي اللي ماسكه فيها ما في بنات كتيير حلوين.. *دا اخر كلام عندي يا فخرى..ياريت تكون جاهز الساعه 7 عشان هنروح نقابل الناس.. فخرى..مش رايح انا يبقي روحي لوحدك.. مامت فخرى..هنشوف كلام مين الا همشي.. دخل فخرى الاوضه وهو مضايق من مامته..يعني يوم ما اقول اتجوز تقولي خرسه مستحيل دا يحصل دا علي جثتي.. اعرفكم..فخرى شاب طايش كل همه الخروجات وبس رغم انه متخرج من كليه هندسه..بس فلوس والده موجوده فطبيعي يصرف منها..هتعرفوا تفاصيل اكتر بعد كده.. ******** خالد والد حورية... فين حورية يا هنااء.. هنااء..جوه في الاوضه يا بابا.. خبط علي الباب ثم دخل.. خالد..حبيبت بابا بتعمل اي..رفع وشها كانت بتعيط..مالك يا حورية.. حورية..بنت جميله جدا وهاديه عيونها بني شعرها اسود بشرتها امحي..ملامحه برئيه جدا..هي خرسه بس ده بسبب صدمه حصلت في حياتها هقولكم عليها بعدين..بس بتسمع عادي.. حورية..جابت ورقه وكتبت فيها..خايفه يا بابا العريس يرفضني زاي كل مره.. الاب..متخفيش يا حبيبت بابا..هيكون هو الا خسران عشان مش هياخد الجوهرة بتاعتنا.. حورية بدموع وهي بتكتب..مش عايزه اشوفه يا بابا مش عايزه اسمع كلام تريقَة زاي كل مره..عارف يا بابا انا نفسي الاقي الا يحس بيا و بوجعي.. ضمه لحضنه طبطب علي ضهرها..كله هيبقا تمام ويلا بقا اجهزي عشان الناس علي وصول.. حورية هزت دماغها بمعنا اه..خرج والدها وهي قامت استحمت وغسلت وشها وقعدت تقرا فى كتاب... ******** مامت فخرى..يلا يا فخرى عشان نمشي.. فخرى..مش رايح انا..انا حر.. مامت فخرى..خمس دقايق تكون جاهز.. فخرى..يووووه بقااا لبس فخرى ونزل مع مامته.. بعد شويه وصلوا.. خالد..اهلاً وسهلاً نورتونا و****.. فخرى ببتسم اهلاً بيك يا عمي.. خالد..اتفضلو قعدوا.. مامت فخرى..امال فين عروستنا.. خالد..يا هنااء هاتي اختك وتعالي.. هناا..حاضر يا بابا.. خرجت حورية وكانت شبهه الملائكه..كانت لبسه درس وشعرها طويل جدا وناعم وغزير وجميل.. فخرى اول ما شافها وقف هو مذهول من جمالها.. مامت فخرى.. طب نسيبهم لوحدهم.. خالد.. اه طبعاً اتفضلي.. فخرى.. احم ازايك.. اسف عارف انك مش هتسمعيني..بس انتي قمر اوووي الصرحه.. حورية جابت ورقه وكتبت فيها..الحمد***..سمعتك علي فكره..بكسوف..شكراً.. فخرى اخد الورقه وكان محرج جداً..بس ازاى.. انا ماما قالت انك يعني.... حورية.. اني خرسه عارفه بس انا بسمع كويس اطمن يعني قول الا عندك انا متعوده علي كده ولو انت رافض قول عادي مش هتفرق كده كده انا عارفه ردك هيكون اي.. عن اذنك.. فخرى اخد الورقه قراء الا فيها.. بس فالوقت ده حورية خرجت.. ها يا فخرى اي الا حصل.. فخرى..كل خير يا عمي..نقراء الفاتحه.. مامت فخرى بفرحه..مبروك يا قلب امك... هنا جريت علي حورية..حورية يا حورية الحقي.. حورية شورت بيديها بمعني ايه.. هناا..فخرى بيقراء الفاتحه مع بابا.. حورية استغربت وطلعت كانت هتقول لا بس شافت فرحت باباها واختها شافتهم مبسوطين..اكتفت انها تبتسم وتدخل تاني.. ******** مامت فخرى..رضيت بيها يعني.. فخرى..مش عارف يا ماما اول ما شوفت حسيت بحاجه جوايا..خطفتني من نظرة عيونها من كلامها حسيت انها ضعيفه ومحتاجة حد جنبها.. مامت فخرى..ربـنـا يكملك علي خير يا حبيبي.. ******** مبروك يا حبيبتي.. حورية جابت ورقه وكتبت..بابا انا رافضه هو ازاي وافق..اكيد دي شفقه منه علياا.. خالد..متفكريش كده الناس مش زاي بعضها..و....دا بيرن عليا.. الووو اي يا فخرى حصل حاجه.. فخرى..كنت عايز اقول لحضرتك اني اكتب الكتاب بكرا.. خالد..ااايه..... يتبع... الفصل الثانى فخرى..كنت عايز اقول لحضرتك اني اكتب الكتاب بكرا.. خالد..ااايه حورية شورت بيديها بمعني ايه... خالد..طب يا ابني هاخد راي حورية وهبلغك.. فخرى..تمام يا عمي مستني ردك.. خالد قفل مع فخرى.. هناااء..خير يا بابا في حاجه حصلت ولا رفض حورية.. خالد..لااا بالعكس دا عايز يكتب الكتاب.. حورية اتصدمت وجابت ورقه وكتبت فيها..ازاي يعني يا بابا دا اكيد صعبت عليه ولا حاجه انا مش موافقه يا بابا.. خالد..بُصي يا بنتي صوابع ايدك مش زاي بعضها وهو شاب كويس وعايزك اهو يعني شريكي يا بنتي وانا شايف انك توافقي عليه..فكري وردي عليا.. هزت دماغها بمعنا..حاضر.. خالد..اسيبك بقا ترتاحي شويه.. حورية قبل ما باباها يخرج مسكت ايده و جابت ورقه وكتبت فيها..انا موافقه يا بابا..الاب فرح جدا واخدها في حضنه..مبروك يا حبيبتي..يلا تصبحي على خير.. بعد ما خالد خرج..حورية دموعها نزلت علي حظها..بينها وبين نفسها..انا وافقت بس عشان بابا بس ياترا حياتي الجايه فيها ايه..و فخرى ازاي رضي بياا كده..رغم انه شكله بتاع بنات..ياارب نور طريقي ياارب..ونامت... ********* تاني يوم خالد رن علي فخرى.. الو.. فخرى..الو..خير يا عمي.. خالد..احنا موافقين يا ابني تقدر تجيب المأذون وتيجي.. فخرى بفرحه..بجد يا عمي يعني حورية وفقت.. خالد بضحك..اه وافقت بسرعه بقا قبل ما تغير رأيها.. فخرى..دا انا هاجي في صاروخ عشان خاطر حورية..سلام يا عمي بقا عشان الحق اجيب المأذون.. خالد..سلام يا حبيبي.. ******** فخرى..ماما يا ماما... مامت فخرى..ايه يا حبيبي في ايه.. فخرى بفرحه وهو ماسك ايد مامته وبيلف بيها وبيقول..وافقت يا ماما وافقت مامت فخرى..بجد يا حبيبي **** يتمملك علي خير..بس يا فخرى انت بجد بتحبها زاي ما بتقول ولا في حاجه تاني في دماغك.. فخرى..بُصي انا جوايا حاجه بس مش فاهم ايه هي.. بس انا فرحان اووي.. مامت فخرى..**** يسعدك يا حبيبي يلا بقا اجهز يا عريس ******* هناء..قمر يا حورية ما شاءالله عليكي.. حورية اكتفت انها تبتسم كانت ملامحها هاديه ومش حطها ميكب اب كتيرر..كانت لبسه فستان اوف وايت وشعرها الناعم الاسود الغزير الطويل عاملاه اكليل مضفر..كانت حورية وهي حورية.. وصل فخرى ومامته و كمان شخص من اهله.. خالد ببتسامه..اهلا اهلا نورتونا يا جماعه..بعد الترحيب والسلام.. حورية خرجت و كانت زى الملائكة بمعني الكلمه.. بارك **** لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير.. فخرى قرب منها باس جبينها..مبروك يا حورية.. حورية بابتسامه..جابت ورقه وكتبت..**** يبارك فيك.. حورية سلمت علي باباها وعلي اختها ومشيت هي وفخرى.. ******** فخرى اخد حورية وطلع علي الشقه فتح الباب..اتصدم اول ما شاف في بلالين والشقه مزينه..تليفونه رن..دي ماما.. حلوه المفاجأة يا حبيبي.. فخرى..ايه دا كله يا ماما.. مامت فخرى..عريس بقا و لازم نفرح بيك..يلا بقا روح عند عروستك.. فخرى..ماشي يا حبيبتي تصبحي علي خير.. قفل مع مامته..وحورية كتبت ورقه..فخرى انا اسفه في الا هقوله..بس انا وافقت عليك عشان شوفت الفرحه في عيون بابا..اتمنا تفهمني انا عارفه انك اتجوزتني عشان شفقت عليا..بس احب اطمنك كلها شهرين تلاته ونطلق..انا هنام في الاوضه بتاعت الاطفال.. فخرى بحزن رد عليها..الا يريحك يا حورية بس نامي انتِى في الاوضه التاني وانا هنام في بتاعت الاطفال..تصبحي علي خير.. سابها ودخل الاوضه وهو دموعه علي خدو..عندها حق يا فخرى مهو محدش يصدق انك وقعت في حبها..نام بعد تفكير وتعب واليوم..انما حورية كانت بتدعي ودمعها نزلها..**** انا راضيه بقضائك بس فخرى ملهوش ذنب يعيش مع وحده خرسه..هو يستاهل واحده احسن مني..فضلت تدعي كتيير لحد ما نامت مكانها.. ******* تاني يوم الصبح..جرس الباب بيرن فخرى قام من النوم كان هيفتح بس افتكر حورية رجع الاوضه تاني رتبها ورح يصحي حورية.. فخرى..حورية..يا حورية.. حورية اتخضت فخرى..اهدي تقريباً باباكي واختك بره وماما معاهم..يلا اصحي علي ما افتح الباب.. حورية هزت دماغها بمعنا تمام.. فخرى فتح الباب ودخلوا.. خالد..مبروك يا عريس.. فخرى..**** يبارك فيك يا عمي.. خرجت حورية.. مامت فخرى..تعالي يا مرات ابني يا غاليه.. حورية ابتسمت..وحضنتها.. فخرى..اعرفك يا حورية..دي عمتي وبنتها ساره.. حورية سلمت عليهم بس متكلمتش.. عمت فخرى..هي مالها مش بتتكلم ليه.. سااره بضحك..ههههه اصلها خرسه يا ماما.... فخرى............... يتبع.. الفصل الثالث سااره بضحك..ههههه اصلها خرسه يا ماما.... فخرى بعصبيه..ساره مسمحلكِيش تقولي علي مراتي كده.. عمت فخرى..هي يعني قالت حاجه غلط..ماهي فعلاً خرسه.. فخرى..طب اتفضلوا اطلعوا بره بيتي.. عمت فخرى..يلا يا بت ادي اخرت الا يجي للناس متستهلش.. حورية كانت واقفه و دمعها علي خدها.. فخرى قرب منها واخدها فى حضنه اسف يا حورية..متزعليش منهم.. حورية مسحت دموعها و هزت دماغها بمعنا..تمام..دخلت اوضتها فضلت تعيط كتيير اووي لحد ما نامت.. مامت فخرى..متزعلش يا ابني من عمتك انتَ عارفها و عارف كلامها.. فخرى..مكنش ينفع الا حصل ده يا ماما دي مهما كان مراتي والا يمسها يمسني.. مامت فخرى..**** يهدي سركم يا حبيبي..انا هنزل بقا وانتَ راضي مراتك.. فخرى..حاضر يا ماما.. ******* فخرى فضل يخبط علي الباب لحد ما حورية سمعت وصحيت.. فخرى..اسف يا حورية اني صحيتك بس كنت عايز اتكلم معاكي شويه.. حورية هزت دمغها بمعنا ماشي..خرجت حورية وقعدت..شورت بيديها بمعني ايه.. فخرى..متزعليش من الا حصل حقك علي قلبي.. حورية جابت ورقه وكتبت فيها..مش زعلانه خلاص اتعودت علي الكلام ده.. فخرى..من النهارده مش هسيبك زعلانه..بس هو يعني..يعني كنت عايزه اعرف انتِى مولوده كده ولا ايه اللى حصلك.. حورية بصتله ودموعها نزلت.. فخرى..اهدي انا اسف خلاص متحكيش طالما هتعيطي..هروح اجبلك مايه واجي.. حورية مسكت ايده..وكتبت هحكيلك اقعد.. فخرى قعد وابتسملها.. حورية كانت بتكتب في ورقه..زمان وانا صغيره ماما ماتت وانا كنت واقفه وشوفت العربيه وهي بتخبطها صرخت كتيير اوووي عشان حد ينقذها ملقتش حد ماتت بين ايدي صدمتي وقتها كانت كبييرة لان كنت متعلقه بماما بس هي راحت مني واخدت كل حاجه حلوه..وساعتها انا دخلت في صدمه 3شهور..بس بعد عرفت اني اتخرست ومش هعرف اتكلم بابا اخدني عند دكاتره كتيير بس انا كنت محتاجه ماما جنبي... فخرى قراء الورقه وقالها..حورية من النهارده مفيش زعل كل الا جاى فرح وبس..ويلا بقا اعملي فشار وتعالي نتفرج علي كارتون.. ابتسمت حورية ودخلت تعمل فشار..و فخرى شغل الكارتون.. فخرى..تسلم ايدك الفشار تحفه.. حورية جابت ورقه وكتبت..انتَ لطيف اووي يا فخرى بجد شكرا انك جنبي.. فخرى ابتسم من كلامها وفرح من جوه انه هيقدر يقرب منها..نامو هما الاتنين جنب بعض..صحيت حورية لقيت نفسها فحضنه..كان حضنه كأنها ابنته..حورية سرحت فيه..قد ايه انت شخص لطيف..كان نفسي اتكلم معاك عادي بس للاسف..فخرى فتح عينه بصلها وابتسم..وهو بيرجع شعرها لوراء..صباح الخير يا حوريتي..حورية اتكسفت و قامت جريت.. عده شهر وفخرى كل يوم بيقرب مني..اتغير كتيير عن الاول بقا بيقرا ويتعلم ويتثقف ويتنور ويبقى سكيولار واريلجيوس وبوليدايست زيى..أحياناً بيقرا معايا وننتاقش فى كل التابوهات و دي حاجه بتخليني مبسوطه..بقا بيروح الشغل ويرجع يلاقيني محضره الغدا..هو لطيف جداً وحنين عليا عمره مزعلني..حتي لو عملت الاكل وحش يبوس ايدي..ويقولي تسلم ايدك يا حوريتي..بقا شئ اساسي في يومي..مش بعرف ابعد من غيره..شكلي حبيته..اه حبيته شخص زايه لازم يتحب..وقررت اني اعترف بحبي ليه..لانى متاكده انه هو كمان بيحبني.. فخرى..حورية..يا حورية انتِى فين.. طلعت حورية من المطبخ..وبصتله.. مسك ايدها..تعالي هوريكي حاجه..طلع سلسه فضه مكتوب عليها حوريتي..حورية فرحت جداً بيها وهو لبسه لها...حورية جابت ورقه وكتبت..**** يخليك ليا متحرمش منك ابدا..يلا قوم غير هدومك علي ما احضر الغداء.. فخرى قام باس ايدها..حاضر يا روحي.. حورية اتكسفت من كلامه بعد ما مشي..فضلت تبوس فى السلسله وكانت فرحانه بيها.. قامت حضرت الغداء وكانت رايحه اوضة فخرى..بس سمعته.. فخرى..احب مين يا ابني انت عبيط.....لالالا هو يعني عشان اتعاملت معاها بلطف شويه يبقا كده خلاص حبيتها بقاا وجو العشق الممنوع ده......ابني ابدا دي شفقه عليها مش اكتر وبعدين فخرى يوم ما يحب يحب واحده زاي دي...هههههه و كان بيلف وشه...حورية...... يتبع.. الفصل الرابع فخرى..احب مين يا ابني انت عبيط.....لالالا هو يعني عشان اتعاملت معاها بلطف شويه يبقا كده خلاص حبيتها بقاا وجو العشق الممنوع ده......ابني ابدا دي شفقه عليها مش اكتر وبعدين فخرى يوم ما يحب يحب واحده زاي دي...هههههه و كان بيلف وشه...حورية...... حورية سمعت الكلام الا قالو فخرى..فتحت باب الشقه و طلعت تجري وهي منهاره من العياط..كانت بتفتكر كل لحظه بينهم..فخرى كان بيجري وراها...حورية استني..حورية اسمعيني حورية..حورية لفت وشها ليه..بس فجأة...صرخت بصوت عالي...ما يشبه كلمة فخرررررررررى لكن بصوت الخرس..جريت عليه بعد ما العربيه خبطته.... فخرى وهو بين ايد حورية..حو..حورية..ان..انتى..واغمي عليه.. طلبت الاسعاف جات اخدته علي المستشفى..و وصل باباها ومامت فخرى واختها..اول ما شافت باباها جريت عليه وهي بتعيط جامد.. خالد..اهدي يا حبيبتي متقلقيش هيكون كويس.. حورية وهي بتعيط وبتشاور بلغة الاشارة ما معناه....بابا....فخرى يا بابا.. خالد ..ضمها لحضنه اكترر..مش عارف يفرح بلهفة بنته على جوزها ولا يزعل علي جوزها..اكتفى انه يحضنها.. مامت فخرى..حورية يا بنتي كفايا عياط..هو هيبقا كويس بس انتِى ادعيلو.. حورية ضمتها جامد وقالت بلغة الاشارة..انا اسفه يا ماما.. بعد شويه خرج الدكتور.. حورية جريت عليه وقالت بلغة الاشارة وترجم ابوها كلامها...طمني يا..يا دكتور.. الدكتور..الحمد*** جات سليمه..الجروح سطحيه..يقدر يخرج معاكم.. حورية بلغة الاشارة وابوها يترجم..طب اقدر اشوفه.. الدكتور..اه طبعاً.. ******** دخلت حورية..شافت فخرى كان نايم علي السرير..قربت منه..وبلغة الاشارة وصريخ الخرس فخرى..فخرى.. فخرى..حورية..كنت خايف لا متجيش..انا اس... حورية بلغة الاشارة..مفيش داعي للكلام ده..حمدلله علي سلامتك..كويس اني اطمنت عليك..انا دخلت بس عشان اقولك طلقني..وكانت هتقوم فخرى مسِك ايدها.. فخرى بتعب..حورية ارجوكِى اسمعيني..صدقيني انا بحبك انتِى حورية بلغة الاشارة..كدبه تانيه..انا سمعتك علي فكره..و انا قررت اسيبك خلاص.. فخرى ..طب طب خليكِى يومين معايا لحد ما اقوم بالسلامة عشان انتِى عارفه ماما تعبانه ومش هتقدر تهتم بيا... طبعا دي حجه عشان تكون معاه ويقدر يصلح الا حصل.. حورية بلغة الاشارة بعد تفكير..خلاص تمام هما يومين وكل واحد يروح لحاله.. فخرى ابتسم.. ******** وصلوا علي البيت و فخرى كان تعبان محتاج حد يسنده.. حورية بلغة الاشارة..اسند عليا.. فخرى..لا عشان متتعبيش انا هطلع وحدي.. حورية بلغة الاشارة..بنرفزه..اخلص يا فخرى ****.. فخرى بضحك...طب براحه هتضربيني.. وصلوا الشقه..حورية دخلت فخرى علي السرير وقالت بلغة الاشارة..هروح احضرلك الغداء.. فخرى..انا محتاج اتكلم معاكِى حورية بلغة الاشارة..احنا مفيش بينا كلام..و سابته وخرجت.. عده اسبوع وكل الا بيني وبين فخرى اني اكون معاه لحد ما يقوم بالسلامه..بس انا قلبي وجعني من كلامه ومش قادره اغفرله..لحد ما جه في يوم... فخرى..حورية ارجوكِى اسمعيني.. حورية بلغة الاشارة..اسمع اي..انا الا سمعته كفايا..كنت خلاص بدأت..... وسكتت فخرى.. بدأتي ايه.. قولي حورية بلغة الاشارة.. خلاص انا قررت اني هطلق.. فخرى بنرفزه..و انا مش هطلق..وسابها ودخل اوضته..وحورية كذلك دخلت اوضتها.. فخرى..جاب ورقه وكتب فيها..حورية انا اسف بس صدقيني الكلام مش عليكِى..دا علي واحده زميلتي في الشغل حاولت اكتر من مره انها تكلمني بس انا رفضت وبعدت عنها..صدقيني يا حوريتي انا بحبك..و**** بحبك.. ملقتش طريقه اكلمك بيها غير الورق عشان انتَى مش راضيه تسمعيني..انا اسف كمان مره انا هنزل دلوقتي ولو مصممه علي الطلاق هعمل الا يريحك.. فخرى فخرى ساب الورقه..وخرج... ******** حورية دخلت عشان تشوفه ملقيتوش..وهي خارجه لمحت الورقه..قرات الا فيها..دموعها نزلت منها عشان ظلمته كان لازم اديلوا فرصه انه يشرحلي الا سمعته يعني خلاص انا ضيعته مني..قامت مسحت دموعها..خلاص انا عرفت هعمل ايه.. جابت التليفون..فضلت تبعتله رسايل كتيير مردش..كده تمام بس هتشوف هعمل فيك ايه.. حورية عملت عشا رومانسي وشموع..و لبست فستان اسود كانت قمر جداً..فضلت مستنيه فخرى كتيير لحد ما سمعت الباب بيتفتح طفت الانوار.. فخرى بحزن..هو النور مش شغال ليه..هي حورية شكلها مشيت..فخرى نور النور..بس اتصدم.. فخرى..اي ده هو انا دخلت شقه غلط..جات حورية من وراء حضنته جامد وشاورت بلغة الاشارة...لا دي شقتنا..لف فخرى وشافها.. انتِى هنا فكرتك مشـ...ايه ده هي فين حورية..بصوت عالي حورررررية.... حورية بضحك..مالك يا فخرى سلامة نظرك منا قدامك اهو.. فخرى بحب وبيقرب منها..ايه الا انتِى عاملاه في نفسك ده.. حورية بزعل طفولي..ايه وحش.. فخرى..لااا بس بطل..احم وسعي كده انا اصلا زعلان منك..وكان لسه هيمشي حورية بحب مسكت ايده بعدما شاورتله بلغة الاشارة..طب ايه رايك نبدأ من الاول حياة مليانة حب ..حياة بدون مشاكل..عايزه أبدا معاك حياتي..عايزه اكمل واعيش كل الا جاي معاك يا فخرى..انا..انا.. فخرى بيقرب منها..انتِى ايه.. حورية بتوتر بلغة الاشارة..احم...انا..اناا بحبك..قالتها بكسوف وضمته من كتر ماهي مكسوفه.. فخرى..طب ايه.. حورية..ايه! فخرى..شايفه الاوضه دي محتاجه ايه.. حورية بكسوف بلغة الاشارة..محتاجاني.. فخرى..توتو..محتاجه بنوته شبهك.. حورية بلغة الاشارة..انت قليل الادب اصلا وجريت وسبته.. بعد مرور سنه.. حورية بلغة الاشارة..فخرى.. فخرى بنوم.امممد حورية بلغة الاشارة وصياح الخرس..الحقني يا خربيتك بولد.. فخرى..نامي يا حبيبتي لسه بدري.. حورية بصويت..يلهههوي.. فخرى قام مخضوض...يا حزني هو بجد..اعمل ايه دلوقتي اتصرف ازاي.. حورية بلغة الاشارة..انتَ لسه هتفكر خدني علي المستشفى.. فخرى شال حورية واخدها علي المستشفى.. بعد شويه... الدكتور..مبروك المدام جابت بنوته.. فخرى بفرحه..طب هي كويسه اقدر اشوفها. الدكتور..اه تقدر.. ******* فخرى..حمدالله علي سلامتك يا روحي.. حورية بتعب بلغة الاشارة..**** يسلمك يا حبيبي..هتسميها ايه.. فخرى...فرح.. حورية بلغة الاشارة..اشمعنا فرح.. فخرى..عشان هي جات و معاها الفرحه.. حورية بلغة الاشارة..انا بحبك اووي فخرى..وانا بحبك انتِى و فرحتي جئتني في وقت كان بداخلي خراب و ازهرته بحبك لي.. مهما اكتب لك من كلمات و حروف لا استطيع الوصف فيك ولا ماذا اقول عنك.. اقول لك انك اصبحت كل شيء بالنسبة الي.. اصبحت الرفيق وقت ضيقي.. اصبحت الروح التي تسكن قلبي.. لا ادري ماذا اكتب عنك اكثر من ذلك.. ولكن عليك ان تعرفى/تعرف اني احبك بل اعشق روحك.. و هذا انا اكتب لك كلماتي التي لا استطيع ان انطقها لك.. احبك يا رفيق دربي الفصل الخامس وفى يوم صحى فخرى الصبح على صوت ناعم بيصحيه.. فخرى فخرى اصحى يا حبيبى فتح عيونه لاقى قدامه سامية جمال .. معقولة انا بحلم ولا ايه فخرى.. انتى مين سامية.. يعنى معقولة مش عارفنى دانت حافظ رقصاتى وافلامى كلها عفريتة هانم واحبك انت وزنوبة فخرى.. بس انتى ميتة من سنين انا بحلم ولا اتجننت ولا ايه وبعدين لقا سامية بتضحك وشكلها بيتغير وبتتحول لمراته حورية حورية بلغة الاشارة.. ان الاوان تعرف قدراتى يا روحى انا شيبشفتر يعنى متغيرة الهيئة اقدر اتغير وابقى اى ممثلة او مطربة او واحدة تعجبك بحمضها النووى وصوتها وجسمها وكل حاجة فيها فخرى.. معقولة يا حورية حورية بلغة الاشارة.. ايوه دى قدراتى بص وراحت حورية مغيرة شكلها بقت نورا اخت بوسى .. وشوية وبقت بوسى اخت نورا وبتكلم جوزها فخرى وتتدلع عليه وتقلع عريانة ملط وحافية قدامه وقعد يبوس فيها . وشوية واتغيرت بقت شويكار وشوية شادية فاتن حمامة .. صباح .. نجوى فؤاد .. مريم فخر الدين.. مشيرة اسماعيل .. كيتى .. لبلبة .. نيللى .. شريهان .. ليلى طاهر .. صابرين.. مادلين طبر فخرى.. كفاية كفاية يا حورية انا هتجنن كده على مهلك عليا ضحكت حورية .. اختار شكل اثبت عليه ويعجبك .. فخرى.. خليكى نورا النهارده .. وضحك .. ودخلت فى حضنه وعمال يبوسها ويحضنها ويشمها ويحسس عليها وهى عريانة ملط وحافية وبتبصله وتتمايص عليه وتكلمه بصوت نورا .. وطلعت زبره زبر فخرى الاغلف الاقلف الاغرل اللى مش مطاهر ولا مختون وكان واقف على اخره ضحكت وبصتله بمياصة واغراء وابتدت تحرك غلافته وجلدته تغطى راس زوبره وتظهرها وتعريها وتدعك وتدلك زبره بايدها ونزلت تمص زبره فى بوقها وعيونها فى عيونه وزبره داخل طالع فى بوق حورية اللى على هيئة نورا بوشها وعيونها وشعرها وجسمها وكلها وهى بتمصله باحترافية وشرمطة رهيبة.. وراح فخرى رمى حورية على السرير وهى بتضحك ونزل يلحس ويبعبص كسها ابو شفايف عريضة كبيرة متهدلة بصوابعه ولسانه بنهم وجوع وهى بتوحوح وتغنج وتعض شفايفها حورية.. بالراحة يا فخرى يا لهوى احححححححححح اممممممممم اااااااااااااااااه يا جماله يا خرابى ع المتعة وفخرى شغال لحس وبعبصة فى كسها وهى شغالة وحوحة واهات وشخر وصويت لحد ما جابت عسلها على لسانه وبلعهم كلهم بتلذذ . ونزل يبوس ويمص قدمينها الحلوين بصوابعهم وكفوفهم ومشطهم وكعبهم .. ورفع رجليها ورزع زبره فى كسها راحت قايلة اححححححححححح .. حورية.. بموت فى زبرك الكبير المش مطاهر ده يا وسخ يا متناك.. نكنى بقى كمان اححححححححح اووووووووف اااااااااااااااه فخرى.. بنيكك دانا هاهرى كسمك يا لبوة حورية.. انا لبوتك ولبوة طوب الارض ومتناكة كل الناس نكنى يا خول يا عرص فخرى.. خدى يا شرموطة يا بنت الشراميط دلوقتى لو عمل فخرى تحليل حمض نووى لحورية هيلاقوا كروموسوماتها هى بالضبط كروموسومات نورا ... فضل فخرى ينيك حورية فى كل الاوضاع وفى طيزها وبزازها وقدمينها وفخادها وبين طيازها لحد ما جاب طوفان من لبنه فى مهبلها فضلوا فى حضن بعض يبوسوا ويحضنوا ويوشوشوا ويحسسوا على بعض ويبصوا لبعض كذا ساعة بعدها قاموا يتشاركوا فى مشاهدة فيلم الضيف ومروا على افيشات افلام كتير بيحبوها فيلم المجهول بطولة عزت العلايلى وسناء جميل ونجلاء فتحى فيلم عالى اوى كمان فيلم اغلى من عينيه لعمر الحريرى وسميرة احمد فيلم عفريتة اسماعيل يس عفريتة هانم عروس النيل لا وقت للحب سفاح كرموز حياتى عذاب وافلام اجنبى زى Bruce Almighty Date with an Angel Legion Raanjahanaa Inkheart Marrowbone Wicker Man Bereavement In the Mouth of Madness Mirrors Stargate In Time Training Day Womb Jane Austen Book Club Mountain Between Us Something New Come See the Paradise Shanghai Kiss Shanghai Knights Lars and the Real Girl Elysium Fehrenheit 451 Quills Land of Blind Blue Lagoon Brand New Testament Wristcutters Tiolet Ek Prem Katha Come Back To Me Rambo First Blood Outlander Originals tv series Firefly tv series Princess and Marine Escape from Taliban Ek Tha Tiger Another Earth Man from Earth Flirting with Forty Romeo Must Die Raabta Karan Arjun Kabhi Alvida Naa Kehna Om Shanti Om David and Fatima L Amant Murmur of the Heart Bombay 1995 John Carter Autopsy of Jane Doe Blood Father Term Life Fringe tv series Prince of Darkness The Mask About Time Time Traveler's Wife Astronaut Farmer Agora Argo Time of Wickedness Savage is Loose Danny the Dog or Unleashed Deja Vu Tale of Two Cities Hard Times by Dickens Miserables London Has Fallen صاحب الظل الطويل وصاحبة الظل الطويل Daddy Long Legs Mommy Long Legs تانى يوم حورية تصحى فخرى بشكلها الحقيقى وهى جميلة جدا على فكرة مش محتاجة لتغيير هيئتها بس بتحب تستعرض قدام جوزها وحبيبها فخرى وتحقق له امنياته فخرى.. صباح الخير يا حوريتى حورية.. صباح الخير يا حبيبى يلا قوم اتشطف جهزت الفطار وقام فخرى اتشطف وفطروا سوا وراح شركته اللى بيشتغل فيها.. كان له صاحب اسمه رمزى فخرى.. صباح الخير يا رمزى رمزى. صباح النور يا صاحبى اخبارك ايه مع الجواز ايوه يا عم فخرى.. قر بقى قر رمزى.. حظك حلو انك متجوز خرسه بيتك هيبقى هاااااااااادى مفيش خناقات ولا قرف فخرى.. واش عرفك انت بخناقات الزوجات اذا كنت عازب رمزى.. بسمع يا بنى زمايلنا المتجوزين اللى بيشتكوا مر الشكوى كتير فخرى.. اهاااا رمزى.. عايز ازورك فى البيت فى مرة اشوف احوالك ايه مع الجواز ومراتك الخرسه فخرى.. عشان تقر براحتك وتحسد بقى رمزى.. يا عم ابقى خمس فى وشى لما ادخل من باب الشقة فخرى.. خلاص تانس وتشرف فى اى وقت رمزى.. تصدق انى لغاية دلوقتى ماشفتش صور فرحك فخرى.. اوريهالك اهى على موبايلى خده اتفرج على ما اروح الحمام واجى وراح فخرى الحمام ورمزى قعد يتفرج على صور فرح صاحبه وزميله فخرى ومراته حورية اللى بهرته بجمالها ووشها وشعرها وجسمها وابتدا زبره يوقف ويهيج عليها ويتخيلها عريانة ملط وحافية تحته وبينيكها براحته .. ويقفش فى فستق وبندق وبيمص ويلحس سكرة وجوهرة ويمامة وحمامة ويقفش فى رعد وبرق وبير الشوكولاتة وحورية الصغيرة – فستق وبندق بزازها وسكرة وجوهرة حلماتها وهالاتها ويمامة وحمامة قدمينها ورعد وبرق طيازها وبير الشوكولاتة خرم طيزها وحورية الصغيرة كسها – ونقل صور الفرح بسرعة عنده خصوصا انه لقا صور تانية لحورية بملابس البيت وملابس مغرية وملابس خروج واوضاع مختلفة وحتى بالسوتيان والكولوت وعريانة ملط وحافية فى موبايل فخرى نقل كل الصور لموبايله بسرعة ورجع موبايل فخرى لمكانه فخرى.. هاه عجبتك صور الفرح رمزى.. جميلة جدا وانشغلوا فى الشغل بقية اليوم لحد ما انتهى اليوم ورجع رمزى للبيت كان رمزى له تلات اخوات صبيان اصغر منه وهو الكبير فيهم شوقى وهشام وفكرى اعمارهم 20 و 18 و 17 سنة ولسه فى الجامعة .. والاربعة عايشين مع ابوهم وجيه وامهم هيام وكانت هيام بدراع واحد ودراعها الشمال مقطوع ومركبة دراع صناعى كان مهيج وجيه جوزها وابوهم عليها جدا وكانت حورية عسراء او شولا تكتب وتعمل كل حاجة بايدها الشمال ولاحظ رمزى ده فى فيديوهاتها وصورها لوحدها او مع جوزها صاحبه فخرى وده كمان هيجه عليها اكتر وحبها واشتهاها مع بعض من اول نظرة .. وكان عند حورية قدرة تانية غير تغيير الهيئة او ضمن تغيير الهيئة ممكن انها تبقى لها اربع دراعات زى الالهة الهندية وده اهميته هتبان بعدين.. وممكن كمان تبقى لها اجنحة كبيرة وبيضا وعريضة زى الطيور والملايكة وممكن كمان تتشكل بصورة قنطورة نصفها العلوى امراة ونصفها التحتانى جسم ورجلين وديل فرس او حصان .. كان رمزى عنده طابعة برنتر فى البيت حط صور حورية المثيرة على اللابتوب بتاعه وطبع صورها كان بيحب احساس الورق الملموس فى ايده وبعدما ضرب عشرة على صور حورية خبا الصور تحت السرير مع مجلات السكس بتاعته.. ماكانش يعرف ان شوقى وهشام وفكرى وحتى ابوه وجيه عرفوا مخبأه السرى بتاع المجلات وبالتالى تانى يوم وهو مطحون فى الشغل كانت صور حورية مرت على ابوه واخواته كلهم وضربوا عليها عشرات .. ورجعوها مكانها تانى ... كان حاطط الصور فى ملف مسميه حورية مرات صاحبى فخرى القمر من عبطه وغباءه فعرف اخواته وابوه انه بيحب ومشتهى مرات صاحبه اللى كان دايما عندهم بيزورهم ومعتبرينه اخوهم ووجيه وهيام معتبرينه ابنهم وابتدوا يلمحوا ويلقحوا عليه بالكلام وحس رمزى انهم عارفين برغبته وحبه لحورية وتالت يوم لما سالوه رايح فين رمزى.. رايح ازور فخرى ومراته حورية وبنتهم فرح وجيه.. طب ماتاخدنا معاك ده بقاله كتير مش بيزورنا هشام.. ايوه يابنى خدنا معاك فخرى وحشنا اوى شوقى.. مش هنسيبك تروحله الا ورجلنا على رجلك فكرى.. ايوه فعلا ده وحشنا اوى هيام.. متعملوش حسابى انا هلكانة من شغل البيت وهريح بقى وجيه فى نفسه.. احنا اصلا ماطلبناش ولا هنطلب منك يا هيوم تيجى معانا احنا عايزين نتفرج على الهتنا وحبيبتنا وبروفيتسنا وملاكنا لوحدنا رمزى.. يا جماعة مرة تانية دى زيارة عالماشى كده وراجع وجيه.. مش عايز تاخدنا معاك ليه ياض انت شوقى وفكرى وهشام.. ايوه فعلا مش عايز تاخدنا معاك ليه لو مش هتاخدنا مانتاش نازل الليلة رمزى.. امرى لـلـه يلا بينا راحوا كلهم بربطة المعلمة هما الخمسة لفخرى فى بيته اللى اتفاجئ طبعا فخرى.. ايه يابنى ده انت قلت هتيجى لوحدك وجيه.. مش عايزنا ولا ايه يا فخرى نمشى يعنى فخرى.. مقصدش والـله يا بابا وجيه اتفضلوا طبعا انا بس اتفاجات مش كنتم تقولوا عشان نعمل حسابنا حورية بلغة الاشارة.. ولا يهمك يا حبيبى مطبخ السبعاية مايخلاش طبعا عيون الخمسة انبهرت بجمال حورية وشعرها الطويل السارح وجسمها الملبن وماهتموش انها خرسه جهزت حورية الاكل والشرب للرجالة الخمسة ولجوزها فخرى وقعدت هى وهما ياكلوا ويشربوا وكانوا الرجالة الخمسة شعرهم اسكندنافى طويل .. ووجوههم حليقة تماما وكانوا وسيمين جدا زى جوزها فخرى.. كانت حورية حوتية بطالع جوزائى وجوزها فخرى عذراوى والرجالة الخمسة برضه عذراويين بس فى ايام مختلفة من اغسطس وسبتمبر وسنين مختلفة مختلفة .. حورية كمان حست بالانجذاب الشديد لهم لكن انجذاب جنسى بالاساس وده انطبع على سخونة النيك بينها وبين جوزها فخرى فى الليلة دى بعدما مشيوا وليالى كتيرة بعدها وبالنهار كمان وكانت بتحب النيك فى النور ومن غير غطا .. وكان فخرى حافظ وعاشق فساتينها العريانة الضهر والمشقوقة الساق او الساقين واللى بدون حمالات وفستان عروسة البحر وبنطلونها الجينز اللى بتلبسه وتسيب نصها الفوقانى عريان وقدمينها حافيين وبنطلونها التانى اللى مقور على طيزها وكسها ومعريهم وهى لابساه.. وكان يقص ضوافرها لما يطولوا اوى ويدهنهم بالاوكلادور ويراقب تنفسها ودقات قلبها بيحب كل حاجة فيها سنانها مناخيرها شفايفها عيونها رموشها ايديها صوابع رجليها كف رجلها مشط رجلها كعب رجلها تاتوهاتها الصغيرة الرقيقة بيرسنج سرتها خاتم ابهامها خاتم صباع قدمها حلقانها كعبها العالى مكياجها وادواته ودانها .. مع الايام والشهور اتكررت زيارات وجيه وولاده الصبيان الاربعة لبيت فخرى وحورية ساعات كلهم وساعات بعضهم لكن اتكررت باستمرار مع بعض المعاكسات والمناغشات والنظرات والوشوشات بين حورية بلغة الاشارة وبينهم فى غفلة من فخرى لحد ما ابتدت حورية تميل لهم كلهم بقلبها مش بس بكسها مابقتش بس منجذبة لهم جنسيا انما ميالة لهم رومانسيا وعاطفيا خصوصا مع وسامتهم وخجلهم وادبهم .. حورية بصورة سامية جمال.. فخرى حبيبى فخرى.. اؤمرى يا روح قلبى حورية.. بصراحة انا ميالة لوجيه وولاده فخرى.. كلهم ؟؟ الخمسة ؟؟ حورية بكسوف.. اه بصراحة وحبيت اخد رايك لو عايزنى اصدهم ونقفل الموضوع على كده مش هتردد فخرى.. يعنى انتى ميالة لهم جنسيا ولا رومانسيا حورية بتردد.. بصراحة .. الاتنين فخرى.. طب وانا حورية.. انت سيدى والهى وملاكى وبروفيتى وتاج راسى بس قلبى طماع فخرى.. يعنى لو قلتلك تصديهم ده مش هيؤثر على علاقتنا انا وانتى حورية.. ابدا ابدا يا حبيبى فخرى.. بس انتى مش هتكونى سعيدة سعادة كاملة حورية.. سعادتك فى رضاك عنى وطاعتى لك وحنانى عليك انا امك واختك وبنتك والهتك وملاكك وبروفتيسك وحبيبتك ومراتك وصديقتك وانت وفرح اهم شئ عندى يا روحى فخرى.. بس انا عايزك سعيدة سعادة كاملة ومحرمكيش من اللى يشتهيه جسمك وقلبك وهما مثقفين ومؤدبين وجنتلمن جدا وافكارهم غربية حورية.. لو يضايقك بلاش فخرى.. لا حرمانك من السعادة الكاملة هو اللى يضايقنى وبس حابة تجربى معاهم سوا كلهم ولا شوية حورية.. بصراحة عايزة اجرب تلاتة الاول شوية حابة اجرب احساس الرباعية وبعد فترة اجرب جانج بانج معاهم هما الخمسة الاب وولاده على شط النيل او فى غابات تركيا .. لان رمزى عنده قدرة الانتقال الانى جامبر ويودينا هناك فى لمح البصر .. (كانت حورية رافضة فكرة قائمة المنقولات ومؤخر الصداق الباهظ ولم تكلف فخرى الا مهرا رمزيا واصرت على ذلك) (كانت حورية تحب شخصيات مهمة مثل قاسم امين وطه حسين وصفية زغلول ونبوية موسى وهدى شعراوى وحامد عبد الصمد واحمد صبحى منصور ورشيد حمامى كما تعشق روايت ديكنز ودوماس وستاكبول وجول فيرن وويلز وهوجو) [/B] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس جنسية
حورية قطة العائلة
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل