مكتملة اعترافات بنت مراهقة مدمنة زبدة فول سودانى وغريبة الاطوار (عدد المشاهدين 2)

ج

جدو سامى 🕊️ 𓁈

عنتيل زائر
اعترافات بنت مراهقة مدمنة زبدة فول سودانى وغريبة الاطوار







ملك بطلة القصة كانها مراهقة امريكية بكل مواصفاتها ورقتها وتحررها وملابسها وجمالها ومياصتها وحتى لهجتها الامريكية غاوية طول القصة تاكل زبدة فول سودانى وتشرب كاكاو باللبن



يوسف ابن عمها



احمد استاذها فى الجامعة – الشبح



اخته نرمين الشبح



عمهم عصام



تيدى صديق اجنبى لملك وبيحبها ومن ضمن عشاقها الاربعة مع احمد



وجاسيكا اخت تيدى



روز وجونى اصدقاء جاسيكا وروز بتحب تيدى



ميرا البنت اللى بتحب يوسف بس عرفت انه بيحب ملك







الفصل الأول 1







ملك بصويت : انتَ مين ؟؟



احمد : أنتِ اللي مين ؟



ملك : نعم يا رو"ح ماما انتَ اللي في غرفتي و علي سريري .



احمد فتح عينه بهدوء و بص حواليه : اه صحيح انا فين بصي مش مهم انا هكمل نومي و لما اصحي هبقا افهم .



ملك سحبت البطانيه من عليه : بقولك ايه يلا اصحي و فهمني انتَ جيت هنا ازاي .



فجاه باب الغرفة خبط .



امير اخو ملك : يلا يا بنتي هتتاخري علي الكليه .



احمد بص لملك : ينهار ابيض انا كمان هتاخر علي الكليه .



ملك : انتَ عايز تمشي من غير ما تقولي انتَ مين و دخلت هنا ازاي ؛ لاء ده في خيالك يا حبيبي .



احمد : انا لازم اروح الكليه بسرعه هبقي افهمك بعدين ؛ صحيح ابقي البسي الفستان الاحمر ده بياكل منك حته .



احمد نط من الشباك اه أصل الشباك عند الأرض علي طول أصل ملك ساكنه في الدور الأول .



ملك دخلت لبست لان النهارده اول يوم دراسي في الكليه أصل ملك في سنه أولي كليه ملك خرجت من الأوضه سلمت علي بباها و مامتها و خرجت مع ابن عمها اللي كان مستنيها تحت البيت علشان يوصلها .



يوسف ( ابن عم ملك ) : ايه يا بنتي التأخير ده أنتِ عمرك ما كنتي متأخره كده .



ملك : مافيش .



ملك و يوسف ركبوا العربيه و طلعوا علي الكليه ملك و يوسف دخلوا نفس القسم كمان .



ملك : ايه ده انتَ ماشي ورايا ليه .



يوسف : انا داخل القسم بتاعي .



ملك : انتَ بتهزر صح .



يوسف : لاء بجد .



ملك : يابني انا كبرت مينفعش الاهتمام الزياده ده .



يوسف : انا اصلا مش داخل علشانك انا دخل علشان بحب المواد هنا .



ملك : و****ِ .



يوسف طلع لسانوا لملك : أيون . ?



ملك و يوسف دخلوا و قعدوا جنب بعض و ملك سرحت في اللي حصل الصبح فجاه يوسف بص لملك و قال : ايه الهزار التقيل ده .



ملك : في ايه .



يوسف : جايبين دكتور صغير في السن انا كنت فاكر نفسي هبقي احلي واحد في الدفعه بس برضوا انا حلو .



ملك رفعت عنيها علي الدكتور بهدوء و اتصدمت أن الدكتور ده هو احمد اللي كان في غرفتها الصبح .



ملك بصوت عالي : ين"هار اس"ود .



يوسف بصوت هادئ : ايه يا بنتي الفضيحه دي .



الدكتور لف وشوا بهدوء : اطلعي بره .



ملك : بس ....



الدكتور : مفيش بس اطلعي بره .



ملك طلعت و يوسف استأذن و طلع وراها .



يوسف : في ايه .



ملك : مفيش .



يوسف : ملك انتِ عمرك ما خبيتي عني حاجه .



ملك : ما انا بقولك مفيش حاجه .



يوسف : براحتك تعالي ناكل .



ملك : يلا .



يوسف : صحيح عمي و مرات عمي مسافرين انهارده و امير هيبات عند صحبوا .



ملك : ايه ده هما مقلوليش ليه .



يوسف : علشان انتي صحيتي متأخر .



ملك : طب انا هعمل ايه .



يوسف : هتروحي عادي جدا و لو اي حاجه حصلت هتكلميني .



ملك : ماشي .



اليوم خلص و يوسف وصل ملك البيت ؛ ملك لقت الشقه فاضيه حرفيا .



يوسف : انا هروح اجبلك اكل و هاجي .



ملك : ماشي .



يوسف خرج و ملك فضلت في البيت مره واحده الباب خبط .



ملك : يا بني انتَ لحقت و بصت من العين السحريه و اتفجأت بالدكتور هو اللي علي باب الشقه











الفصل الثاني 2



ملك : يا بني انتَ لحقت و بصت من العين السحريه و اتفجأت بالدكتور هو اللي علي باب الشقه .



ملك راحت ناحيه الباب اكتر .



ملك : مين .



الدكتور : انا استاذ احمد جاركوا .



ملك : انهي جار .



الدكتور : اللي في الشقه اللي فوقك .



ملك : انا عمري ما شوفتك قبل كده .



الدكتور : لاء انا اعرف أهل حضرتك و هما يعرفوني .



ملك : طب انت عايز ايه .



الدكتور : وانا بلم الغسيل وقع مني حاجه عندك ممكن تديهاني .



ملك فتحت الباب بهدوء وكل اللي شاغل تفكيرها هو ازاي متكلمش عن الصبح خالص ؛ اللي قطع تفكيرها الدكتور و هو بيقول : يا انسه ممكن تجيبي الحاجه .



ملك خرجت من شرودها : متدخل تجبها لنفسك يا بابا انا مش الخدامه بتاعتك .



احمد بصلها باستحقار : طب وسعي كده .



ملك بتريقه عادت كلاموا : طب وسعي كده( نيني نيني).



احمد دخل و بعد ملك عن الباب و دخل جاب الحاجه بتاعتوا .



احمد بص لملك باستحقار : لو مكنتش اعرف اهلك كنت ظنيت فيكي ظن وحش .



واللي قلطعهم دخول يوسف .



يوسف : ايه اللي حصل فتحه الباب ليه يا بنتي .



فجاه يوسف وقف بزهول وأيده علي وشوا من الصدمه : الدكتور أحمد هنا بنفسوا .



ملك : فيه ايه يا عم انت مش المفروض تقتلوا و تقتلني علشان هو عندي في البيت لوحدنا .



يوسف ضحك جامد : انتي فاكره أن الدكتور أحمد القمر ده ممكن يبوصلك .



ملك : اعدل كده يلا .



يوسف : اششش اسكتي ؛ حضرتك عايز تشرب ايه .



ملك : انت هتستضيفوا في بيتي .



يوسف : انا حر .



ملك : اطلع بره انت و هو بسرعه .



احمد و يوسف : بسسسس .



ملك زقتهم هما الاتنين بره البيت و قفلت الباب .



يوسف بدأ يخبط علي الباب : افتحي يا ملك هقول لعموا و طنط .



ملك : خفت ياض خفت اعمل اللي انت عايزوا .



يوسف : طنط و عموا هيسافروا اكتر من اسبوع فأنا مش هاجي تاني لو مفتحتيش .



ملك : انا اصلا مش محتجاك .



ملك دخلت الاوضه علشان تنام و فضلت تفكر في الدكتور الغريب ده لحد اما راحت في النوم ملك نامت صحيت اتفجأت .



ملك : ينها"رك اس"ود انتَ هنا تاني ليه .



احمد فتح عينوا : سبيني في حالي بقي عايز انام .



ملك : اصحي يا رو"ح ماما بدل اما ازعلك .



احمد : ايه ده انتي مين .



ملك : بقولك ايه انا زهقت من السؤال ده أنا مش هسيبك إلا لو قولتلي انت بتدخل هنا ازاي .



احمد بص علي الساعه : ينهار ابيض انا هروح الجامعه .



ملك مسكتوا من القميص : مش هسيبك المرادي بجد مش هسيبك .



احمد : ممكن تبعدي .



ملك : لاء إلا لو قولتلي انت بتجي عن ازاي .



احمد بعد ملك بهدوء انا هقولك ؛ ملك بعدت و راح احمد نط من الشباك .



ملك خرجت و هي مش طايقه نفسها و لقت يوسف علي باب الشقه .



ملك : انت بتعمل ايه هنا .



يوسف : كنت خايف عليكي ففضلت هنا علشان اتطمن .



ملك بصوت واطي : الحم"ار ده قاعد هنا و مشفهوش وهو بيدخل .



يوسف : في ايه .



ملك : مفيش يلا بينا .



يوسف : يلا ملك و يوسف طلعوا علي الجامعه .



ملك دخلت و قعدت و فجاه لقت احمد هو الدكتور النهارده تاني ملك بصت بهدوء و قالت : انا مش فاهمه ايه الق"رف ده هو هنا تاني لي ده اصلا دكتور مق"رف .



ملك لقت كلوا بيبص عليها .



ملك : في ايه .



يوسف بضحك : ملك ...











الفصل الثالث 3



ملك لقت كلوا بيبص عليها .



ملك : في ايه .



يوسف بضحك : ملك المايك اللي وراكي شغال .



ملك خبت وشها بسرعه لان كلوا قال أن الدكتور داخل .



الدكتور احمد : في ايه يا جماعه ايه الصوت ده .



الكل سكت بسرعه و قعدوا بهدؤ الدكتور بدأ يشرح و كلوا مركز مع شرحه كويس ما عدا ملك اللي بقت دائما مركزه مع جمالوا و شياكتوا و كمان بتفكر هو ازاي كل مره بيدخل الأوضه بتاعتها من غير ما تحس اللي قاطع شرودها صوت الدكتور .



احمد : انتي اللي قاعده ورا .



كلوا بداء يبص علي بعضوا .



احمد : انتي اللي لابسه تيشرت كشمير .



ملك بصت علي التيشيرت بتاعها و قالت بهدوء : مين ده اللي لابس نفس لون التيشيرت .



احمد : لاء انا مش قصدي علي حد تاني انا قصدي عليكي .



ملك قامت وقفت : ا..أن...انا .



احمد : اه انتي انا كنت بقول ايه .



ملك : م....م.....



احمد : انتي بتمأمئ ليه .



ملك اتكسفت و كلوا بدأ يضحك .



احمد بصوت عالي : كلوا يسكت و انتي اطلعي بره استنيني و سيبي الكرنيه بتاع الجامعه بتاعتك .



ملك : بس .



احمد : اطلعي بره .



ملك اخدت بعضها و طلعت و لقت يوسف خارج وراها علطول .



يوسف : مالك مبقتيش مركزه ليه دايما .



ملك : مفيش .



يوسف : انجزي .



ملك بنرفزه : مش قولتلك مفيش .



يوسف : اهدي بقي و كفايه نرفزه و احكي .



ملك : انا جعانه .



يوسف : انتي مبتشبعيش .



ملك : ايون انا مأكلتش امبارح .



يوسف : يلا بينا .



يوسف و ملك أكلوا و يوسف وصلها تحت البيت واول اما وصلوا .



يوسف : هتقدري تنامي لوحدك .



ملك : اه متخافش يسطا انا ارجل منك .



يوسف : متلمي نفسك بقي .



ملك طلعت لسانها : يلا سمو عليكوا . ?



يوسف : سلام .



ملك طلعت البيت و قررت تفضل صاحيه طول الليل علشان تعرف احمد بيدخل منين .



ملك : انا هعملي كوبايه نسكافيه قد الب"قره كده علشان اسهر طول الليل .



و زي ما كلنا عارفين و اي بنت مصريه اصيله عارفه مع اول كوبايه نسكافيه و اتقتلت زي البق"ره بالظبط ?



ملك صحيت الصبح و حست بحاجه غريبه و حست بالم غريب جدا في جسمها كلوا كان جسمها مكسر .



ملك بصت جنبها و اتفجأت ...........



Bonus track _ جزء زياده مني ليكوا



ملك و يوسف دخلوا المطعم .



يوسف : عايزه تقعدي فين .



ملك : في اي حته .



يوسف : القمر هو اللي يختار .



ملك : ايه يلا قولتلك مبحبش التلزيق اللي انت فيه ده .



يوسف بهدوء مسطنع : طيب ها عايزه تقعدي فين .



ملك : تعالي نقعد هنا جنب الشباك .



يوسف سبق ملك علشان الترابيزه و شد الكرسي و قعدها و زق الكرسي .



ملك : ايه الجمال ده مالك انهارده .



يوسف : بصراحه انا عايز اقولك حاجه .



ملك : قول .



يوسف سكت .



ملك : في ايه !!! عملت مصيبه ايه ما انت بتتوتر كده لو في مصيبه بس .



يوسف : هقولك بعد اما النتيجه تطلع .



ملك : نتيجه ايه .



يوسف : فاكره البرنامج اللي انا اشتركت فيه .



ملك : اههه بتاع الرسم .



يوسف : اه النتيجه هتطلع النهارده و هنعرفها سوي انهارده .



ملك : يس انت اكيد المركز الاول .



يوسف : انشاء **** .



يوسف وملك بدؤا يتكلموا .



في وسط الكلام يوسف قال : ملك صحيح انت بتحبي حد .



ملك بتوتر : ا.......ايه .



يوسف : اصلي حسك متغيره .



ملك : ل.لا.لاء لاء لاء مفيش حد .



يوسف : بجد .



ملك : بصراحه انا مش عارفه بس لو حبيت حد انت اول حد هقولوا .



يوسف : اشمعني ?.



ملك : لانك اخويا .



يوسف : بس انا مش اخوكي بجد .



ملك : لاء احنا متربيين سوا فأنت اخويا و اظن أننا هنفضل اخوات دائما .



يوسف بنرفزه : بس انا مش اخوكي .



ملك : في ايه يسطا ما تعدل كده هو علشان انا كنت محترمه معاك تعلي صوتك و بعدين ركز النتيجه هتظهر .



يوسف و ملك ركزوا لقوا أن يوسف المركز الاول .



فضلوا يضحكوا و فرحانين و نسيوا كل اللي حصل .











الفصل الرابع 4



ملك صحيت الصبح و حست بحاجه غريبه و حست بالم غريب جدا في جسمها كلوا كان جسمها مكسر .



ملك بصت جنبها و اتفجأت بأن احمد نايم جنبها بس المرادي شكلوا غريب اوي .



ملك : انت هنا تاني قوم يلا قوم .



بس مفيش اي رده فعل .



ملك بدأت تعلي صوتها اكتر : قوم يلا قوم .



بس لسه مفيش اي رده فعل .



ملك لاول مره حطت ايديها علي رئس احمد و اتفجأت انوا سخن جدا ملك بدأت تلمس أيدوا و رجلوا و هو سخن اووي اووي .



ملك : ي"نهار ابي"ض انا هقوم اطلب دكتور .



ملك لسه هتخرج لقت احمد مسك ايديها بتعب .



احمد بصوت واطي : ارجوكي افضلي جنبي متمشيش .



ملك بصت في عينوا اتفجأت من هدوأوا و شكلوا الوسيم ملك فاقت من شرودها .



ملك : خلاص حاضر انا هقوم اجبلك مياه ساقعه .



ملك قامت و بصت لاحمد : هو انا بصراحه مش بفهم في الطب بس ممكن اساعدك .



في المطبخ :



ملك : اعمل ايه انا دلوقتي .



ملك فتحت التلاجه و جابت زجاجه مياه ساقعه و فضتها في طبق كبير اوي و جابت حته قماش جديده و خرجت .



في الاوضه :



ملك دخلت و قعدت و جابت حته القماش و بدأت تمسح علي جسم احمد و احمد بدأء يصدر صوت الم .



ملك : هو انا بوجعك .



احمد بصوت هادئ : رجلي وجعاني جدا .



ملك : فين بالظبط ?



احمد نزل أيدوا و لمس الجزء اللي وجعوا ( اخر رجلوا تحت )



ملك حطت ايدها علي رجلوا لقت رجلوا سخنه جدا .



ملك : ايه ده و حطت ايديها علي الجزء .



احمد بصوت خافت : اه اه اه اه .



ملك : مش قولتلك لازم تجيب دكتور .



احمد : انا مش عايز دكتور .



ملك : ليه .



احمد مردش .



ملك زهقت منوا قررت تفتح جوجل يمكن تلاقي حل للسخنيه دي .



ملك بدأت تتبع كل اللي مكتوب .



اول حاجه فردت جسموا كويس علي السرير بعد كده حاولت تشربوا مياه و فعلا نجحت ؛ بس اول اما جت تديلوا الدواء مش عارفه ابدا اخر اما زهقت جابت سرنجه و ملتها مياه و حطتها في بوقوا غصب ? و شربتوا الدواء



ملك : هو انت ليه عامل زي الاطفال .



احمد بصوت طفولي : انا مش بحب الدواء .



ملك ضحكت : انت شكلك بجد *** .



احمد اخد الأسبرين و يكاد اغمي عليه ؛ نام بعمق .



ملك فضلت تمسح جسموا بالحته الساقعه لحد اما حست بتعب ملك سابت حته القماش و بصت علي ملامح احمد .



ملك : هو ازاي في إنسان حلو اوي كده .



و ملك فجاه نامت و محستش بنفسها .



عند يوسف :



يوسف افتكر اللي حصل امبارح و ان ملك مش شيفاه اكتر من اخ .



يوسف اتصل بواحده صحبتوا .



يوسف : الو يا ميرا .



ميرا : الو يابني لسه فاكر .



يوسف : تعالي نتقابل .



ميرا : فين ؟ و ليه ؟؟



يوسف : محتاج اتكلم معاكي .



ميرا : في ايه يابني قلقتني ؟



يوسف : لما نتقابل هقولك .



ميرا : هنتقابل فين ؟



يوسف : في النادي .



ميرا : طب جاهزه هنزل علطول .



عند ميرا :



ميرا : يا تري ايه اللي حصل .



ميرا اتصلت بصحبتها البيست



ميرا : الو .



صحبتها : الو .



ميرا : انا انهارده هقابل يوسف .



صحبتها : بجد .



ميرا : اه و هقولوا .



صحبتها : ابقي قوليلي عملتي ايه .



ميرا : حاضر انا هلبس بس علشان انزل .



صحبتها : تمام باي خودي بوسه ? .



ميرا : ?? .



بعد مرور ٤ ساعات



عند ملك و احمد :



ملك صحت علي ايد بتداري اشعه الشمس عنها ؛ ملك بصت لفوق لقت احمد حاططت أيدوا علشان اشعه الشمس متدايقهاش .



ملك اتعدلت و بصت لاحمد : انت كويس و بخير ؟ الحمد*** انك بخير ؛ الا صحيح انت بقيت تقدر تتحرك ؟ انت ازاي تعبت كده ؟ قولي يا بني بسرعه ؟



احمد : هجاوب علي ده كلوا ازاي .



ملك : اه صحيح .



اللي قاطعهم أن الباب خبط .



ملك : هو انت مستني حد .



احمد : لاء ؛ استني كده ده بيتك اصلا .



ملك : صحيح .



ملك قامت بخوف : ملك مين ؟



يوسف : انا افتحي .



ملك : في ايه .



يوسف بنرفزه : بقولك افتحي .



ملك : مش قولتلك متتنرفزش عليا تاني .



يوسف بنرفزه : ملك انا عرفت أن في حد عندك افتحي بسرعه .



ملك : ايه ايه ............



Bonus track جزء مني ليكوا



في النادي :



يوسف : ازيك .



ميرا : ازيك عامل ايه .



يوسف : الحمد*** انا عايز اتكلم معاكي .



ميرا بسعاده : مش لما ناكل الاول .



يوسف : لاء انا عايز اقولك حاجه .



ميرا : وانا كمان .



يوسف : قولي .



ميرا بسعاده : لاء قول انت الاول .



ميرا في عقلها : اخيرا هيقولها .



يوسف : انا عملت اللي انتي قولتيلي عليه .



ميرا : قصدك ايه .



يوسف : حاولت اعترف للي انا بحبها .



ميرا وشها اصفر : ايه اعترفت لمين .



يوسف : حاولت المح لملك .



ميرا اتخضت : لحظه بس هو انت كنت بتحب ملك .



يوسف : اه كنت بحبها بس للاسف باين انها بتحب واحد تاني .



ميرا بخوف : ايه ايه يوسف انا لازم امشي .



يوسف : بس انا لسه محتاج اتكلم معاكي ؛ عايزك تقوليلي اخليها تحبني ازاي .



ميرا : انا ماشيه سلام .



يوسف : طب ابقي كلميني لما تروحي .



ميرا اخدت شنطتها : طب ماشي سلام .



ميرا مشيت و قفت علي النيل .



ميرا : الو .



صاحبتها : الو عملتي ايه .



ميرا بعياط : عملت ايه ؛ انتي عارفه ايه اللي حصل .



صاحبتها : ايه ايه اللي حصل .



ميرا : يوسف بيحب ملك .



صاحبتها : طب معلشي طب انتي هتسكتي علي كده .



ميرا : اومال اعمل ايه أجبروا يعني .



صاحبتها : بوصي انا عارفه مصيبه عن ملك .



ميرا بتشوق : ايه !!!! قولي بسرعه .



صاحبتها : ...











الفصل الخامس 5



يوسف بنرفزه : ملك انا عرفت أن في حد عندك افتحي بسرعه .



ملك : ايه ايه .



ملك دخلت بسرعه علشان تصحي احمد .



ملك : قوم بسرعه .



ملك قالت كده و هي بتشد اللحاف من عليه .



احمد بتوتر : في ايه في ايه .



ملك : يوسف عارف انك هنا ؛ انت لسه هتسال قوم يسطا .



احمد : انا مش قادر اقوم .



ملك : وعامل نفسك كل مره سلاحف نينجا و بتنط من الشباك قوم نط بقي يلا .



احمد قام بتعب لما بدا الباب يخبط أكثر ؛ احمد نط من الشباك و خرج و راح علي السلم ملك خرجت جري و فتحت الباب .



يوسف دخل بقوه : مين عندك مين عندك .



ملك : دور براحتك مفيش حد عندي .



يوسف دخل كل الاوض بجنون و ملقاش حاجه .



يوسف : هو فين ابن ال*** ده .



ملك : لو سمحت احترم نفسك قولتلك مفيش حد .



يوسف رفع كل الملايات حرفيا و فتح كل الدواليب و بيدور فيها .



يوسف بنرفزه : خبتيه فين ؟؟؟؟



ملك بزعيق : قلتلك مفيش حد .



يوسف : يا بنت ال*** يا ميرا .



ملك : اففف بقي دخلت ميرا في الموضوع تاني قولتلك البت دي مش سالكه .



يوسف : ملك قولي الحقيقه مكنش في حد هنا .



ملك : قولتلك لاء بقي انت قرفتني .



يوسف لسا هيخرج سمع صوت رجولي جي من وراه .



احمد : ايه في ايه يا جماعه صوتكوا جايب اخر الشارع .



يوسف : مافيش .



احمد : انا زي اخوك قول .



ملك : انتوا الاتنين بتدخلوا البيت بتاعي بدون استأذان و اهلي مش موجودين اطلعوا بره .



احمد : ممكن تهدي يا انسه و تفهموني في ايه .



ملك : الباشا كان فاكر في راجل عندي في البيت .



احمد : لاء حد **** الانسه ملك محترمه جدا و عمرها ما عملت حاجه من كده .



يوسف : حضرتك شايفها كل يوم دخلت حد قبل كده .



احمد : ابدا .



ملك في نفسها : الحمد*** الحمد*** ؛ بس هو انا ليه حاسه في كلاموا انوا مش فاكر انوا كان عندي هو اللي انا بشوفوا ده شبح ولا ايه ??



ملك : ممكن تمشوا بقي .



ملك بدإت تزق يوسف و احمد بره البيت بهدوء و اغلقت الباب وراهم .



ملك دخلت لبست علشان تلحق الجامعه مع انها كانت تعبانه جدا و حاسه انها عندها دور برد قوي ؛ ملك لبست و نزلت بس ملقتش يوسف تحت فاتصلت بيه .



ملك : الو يا يوسف .



يوسف : الو .



ملك : مجتش ليه .



يوسف : مش هاجي انا هقابل حد .



ملك : طب انا هروح الجامعه .



يوسف : براحتك بس خلي بالك من نفسك .



ملك ركبت اوبر و جالها مكالمه .



ملك : الو يا حبيبتى انتوا فين .



مامت ملك : احنا في جنوب افريقيا .



ملك : بتعملوا ايه .



مامت ملك : الاطفال هناك محتاجين رعايه هناك في مجاعات كتير اوي .



ملك : **** معاكوا فين بابا .



الاب : الو يا حبيبتى عامله ايه .



ملك : الحمد*** .



السواق : وصلنا يا انسه .



ملك : أنا اسفه انا هقفل لاني عند الجامعه خلاص .



الاب : ايه ده هو فين يوسف .



ملك : الاستاذ قال اني عندي راجل في الشقه و جه دور و ملقاش حاجه و طلع بيتهمني بسبب البت البارده اللي اسمها ميرا دي الهانم قالتلوا اني كل يوم عندي راجل في البيت .



الاب : ايه العبيط ده معلشي يا بنتي هو خايف عليكي صحيح اخوكي سافر العين السخنه مع اصحابوا فخلي بالك من نفسك .



ملك : متخفش انت مربي راجل .



الاب : ماشي يا حبيبتي و خلي بالك من صحتك لحسن صوتك غريب .



ملك : باي ???.



ملك دخلت الجامعه و فجاه حست انها دايخه و دخلت المحاضره عادي جدا بس مكنتش قادره خالص .



احمد : انتي يا انسه .



كلوا بدأ يبص لبعضوا .



احمد : اللي لابسه فستان احمر .



ملك : انا زهقت بقي ؛ نعم يا باشا .



احمد : باشا اسمي دكتور ؛ المهم انتي تمام .



ملك : اه تمام .



احمد : طب اطلعي اشرحي لزمايلك ده .



ملك : حاضر .



اول اما ملك وصلت لحد البروجيكتور محستش بنفسها و اغمي عليها .



احمد : انسه انسه .



الطلبه كلهم اتخضوا بس احمد مفكرش وساب كل حاجتوا و اخدها و خرج بيها من القاعه بس اخد مفتاح العربيه و كمان التليفون ؛ احمد راح بيها علي اقرب مستشفي .



في المشفي :



احمد دخل بيها بزعيق و خبط علي كل حيطه .



احمد بزعيق : حد يلحقها .



الدكتور اخد ملك منوا و دخلها الاوضه بتاعت الطوارئ .



بعد مرور ساعه خرج الدكتور .



الدكتور : حضرتك تقربلها .



احمد : اه انا مرتبط بيها .



الدكتور : الاستاذه كانت تعبانه اوي من الصبح و قست علي نفسها لحد اما اغمي عليها بسبب فقر الدم .



احمد : طب انا اقدر اخودها .



الدكتور : اه طبعا بس هي لسه نايمه و كمان مش هتقدر تتحرك انهارده و لازم حد يعتني بيها كويس جدا .



احمد : مش مشكله .



احمد اخد ملك علي البيت بتاعوا و حطها علي السرير .



احمد بدموع : انا اسف و**** انا السبب انا السبب .



ملك فاقت : انا فين أنا فين .



احمد : اغمي عليكي و انا اخدتك المستشفي بس انتي تمام الحمد*** .



ملك : انا لازم اروح .



احمد : مش هتقدري .



ملك فعلا حاولت تقوم بس مقدرتش .



احمد : ممكن تفضلي مكانك انا ههتم بيكي زي ما اهتميتي بيا امبارح .



ملك : انا عايزه اروح مينفعش افضل هنا .



احمد : بس .







ملك قطعت الكلام بنرفزه : قلت عايزه اروح .



احمد جه جنب ملك و شالها و نزل بيها لحد شقتها و دخلها الاوضه و قعدها علي السرير .



ملك : انت ممكن تمشي .



احمد : لاء انا هفضل معاكي انتي اكيد جعانه .



ملك : لاء .



بس بطنها قالت العكس طلع صوت من بطنها يدل علي الجوع .



احمد ابتسم : انا هطبخلك .



ملك : شكرا .



احمد خرج و دخل المطبخ .



عدي نص ساعه



ملك قامت بصعوبه و هي عماله تتسند علي كل حاجه و بصت علي المطبخ في اللحظه دي مقدرتش تتحمل نفسها .



ملك في عقلها : ايه القمر ده ده بيعرف يعمل كل حاجه ؛ ذكي جدا ؛ غني جدا .



احمد لمح ملك .



احمد : افف بقي انتي ايه اللي خرجك .



ملك : ا.....أن...........انا.



احمد راح علي ملك و قاطع كلامها بانوا شالها و دخلها الاوضه تاني ؛ ملك اتكسفت جدا لدرجت أن وشها بقي شبه الطماطم .



( الكلام ده في الروايات بس مفيش حد بيعمل كده في الحقيقه ?? )



احمد : انا خلصت الاكل لحظه واحده .



احمد خرج و ملك كانت بتموت من الكسوف .



ملك في عقلها : انا عمري ما شفت حد كامل من كل الجوانب كده .



احمد دخل شايل الصينيه اللي عليها كل ما لذ و طاب من الاكل .



عند يوسف :



يوسف : الو يا ميرا .



ميرا : الو .



يوسف بزعيق : انتي ازاي تعملي حاجه زي دي .



ميرا بدأت تعيط : هو ده زنبي اني حاولت اعمل حاجه صح .



يوسف : منيلتيش اي حاجه صح البت حست اني شكاك .



ميرا بعياط : انا اسفه بجد انا اسفه .



عند ملك :



احمد : الحمد*** انك تمام انا هروح بقي .



ملك : تمام يلا مع السلامه .



احمد خرج و طلع علي شقتوا .



بعد مرور ساعه باب الشقه خبط .



ملك : مين .



يوسف : انا .



ملك : الوقت اتاخر مش هينفع افتح.



يوسف : افتحي يا ملك ضروري .



ملك : لاء مش انت بتشك فيا .



يوسف : ملك افتحي .



ملك : لاء .



يوسف : طب انا هستناكي تحت الشباك .



ملك دخلت الاوضه و عملت نفسها مش واخده بالها لحد اما سمعت صوت المطر ملك فتحت الشباك لقت الدنيا بتمطر .



ملك : يوسف اطلع .



يوسف : هتفتحي .



ملك : لاء .



يوسف : طب انا هفضل هنا .



ملك : خلاص اطلع .



يوسف طلع و ملك فتحت الباب .



ملك : ادخل .



يوسف : ملك انا بحبك .



ملك : ...







الفصل السادس 6



يوسف : ملك انا بحبك .



ملك : يوسف انت اكيد بتهزر صح .



يوسف : لاء مش بهزر بقولك ايه انا بحبك من زمان و مكنتش قادر اقولها بس انتي دلوقتي خرجتيني عن شعوري .



ملك : انا اسفه بس انا بحب واحد تاني .



يوسف بنرفزه : قولي بسرعه مين ده .



ملك : انا انا ....



يوسف : قولي .



ملك : انا بحب الدكتور أحمد .



يوسف اتصدم من الكلمه بس قلب الموضوع هزار و بدأ بالضحك .



ملك : في ايه يلا .



يوسف بابتسامه مزيفه : ضحكت عليكي .



ملك : ايه .



يوسف : عرفت انتي بتحبي مين .



ملك : ايه ده يسطا ايه حركات الاطفال دي .



يوسف : مليش دعوه لقد وقعتي في الفخ .



ملك : ادخل يسطا ادخل لحسن تبرد .



يوسف : لاء انا مروح .



يوسف نزل يروح و أعينه كلها كسره ؛ ملك لسه هتغلق الباب لقت الباب يفتح قليلا .



ملك : مين .........



عند يوسف :



يوسف روح البيت و قعد علي الارض في التويلت و بدأ في البكاء بانهيار . ( اخرج من التويلت لحسن تتلبس ? )



فجاه سمع رنين هاتفه .



يوسف : الو .



صديق يوسف المقرب مارك : بنجور .



يوسف : احنا بليل مش الصبح .



مارك : مال صوتك .



يوسف ببكاء : ملك مبتحبنيش .



مارك : لحظه انت قولتلها .



يوسف ببكاء : اه بس قلبت الموضوع هزار لما عرفت انها بتحب الدكتور بتاع الجامعه .



مارك : بتهزر .



يوسف : اكيد مش ههزر في حاجه زي كده .



مارك : ابعتلي كل حاجه عن الدكتور ده و انا هتصرف .



يوسف : طب سلام .



يوسف مسك الموبيل و بعت لمارك كل اللي هو يعرفوا عن الدكتور أحمد .



نرجع عند ملك تاني :



ملك لسه هتغلق الباب لقت الباب يفتح قليلا .



ملك : مين .



قاطع كلامها ذالك الباكي المنهار .



ملك : في ايه .



احمد دخل بسرعه و حضن ملك .



ملك بخوف : في ايه .



احمد بعد عن ملك و فضل صامت حتي سمع صوت الرد وبدأ بالرعش ؛ ملك اقتربت منه و بدأت التهوين عليه حيث تضع يدها علي كتفه و تطبطب عليه .



و بمجرد أن رأي البرق من خلف الزجاج امسك بيد ملك بقوه .



.



ملك : اهدي في ايه .



احمد : ا ...ن...ا...ب..خ..ا...ف..م...ن...ال..ع.واص.ف.



ملك : مش فاهمه ؛ انا هدخل احضر العشاء تاكل معايا .



احمد مسك ايديها بقوه و قال بصوت خافت .



احمد : ممكن متسبنيش و تمشي زي ما اعز الناس عملوا .



ملك : اكيد مش هسيبك .



احمد : انا خايف .



ملك : متخفش انا معاك ديما .



................ بعد مرور نصف ساعه. .................



عند يوسف :



يوسف قام من علي الارض و راح للسرير ؛ بعد كده جتلوا مكالمه .



مارك : الو .



يوسف : الو عامل ايه .



مارك : تمام ؛ انت اللي عامل ايه .



يوسف : هيكون ايه يعني ؛ ببكي علي أحزاني .



مارك : فوق كده يسطا علشان انا عندي حته خبر ليك عن الدكتور ده .



يوسف : خبر ايه .



مارك : حاجه هتخلي ملك تكرهوا للابد حرفيا .



يوسف : قولي ايه هيا .



مارك : ...







عند ملك :



ملك ساعدت احمد علي الوقوف .



ملك : مش هتطلع للبيت .



احمد : ممكن تخليكي جنبي انهارده .



ملك : طب ادخل يلا و امري علي **** .



احمد و ملك دخلو الاوضه احمد نام علي السرير و ملك اخدت كرسي و فضلت جنبوا و هو رافض يسيب ايديها .



ملك : هو ايه اللي حصل .



احمد : من فتره كبيره كنت في عربيتي مع اهلي .



فلاش باك مع احمد :



لما احمد كان عندوا ٥ سنين عائله احمد كلهم قرروا يسافرون بره البلد و كانوا راكبين العربيه بتاعتهم لحد اما الدنيا بدأت تمطر و بدأ في الرعد و البرق في الظهور .



الاب : اربطوا حزام الامان لاني مش شايف قدامي .



احمد : تحت امرك يا كابتن بابا ؛ ممكن نشغل اغنيه .



الام : ماشى شغل اغنية من الزمن الجميل.



لسه الام هتشغل الاغنية و فجاه



الام بصويت : بص قدامككككككككككك .



الام رجعت بكل قوتها علشان تحمي احمد اللي كان راكب علي الكنبه ورا .



اند فلاش باك .



احمد بدأت الدموع في النزول علي خديه بدون شعور منه .



احمد بعياط : بس و في الحدثه دي اهلي كلهم مات*وا .



ملك صعب عليها احمد جدا و بدأت تطبطب عليه علشان تهون عنوا لحد اما نام بهدوأ و ملك كمان غالبها النعاس استيقظت ملك في اليوم التالي علي صوت رنين الهاتف المرتفع .



ملك : الو .



يوسف : ............



ملك بصدمه : انت بتهزر صح .



يوسف : اكيد لاء .



ملك : يعني كده ....







الفصل السابع 7



ملك : الو .



يوسف : الو يا ملك عايز اقولك علي مفاجاه .



ملك : ايه هي .



يوسف : تيدي رجع من السفر .



ملك بصدمه : انت بتهزر صح .



يوسف : اكيد لاء .



ملك : يعني كده هو جي مصر .



يوسف : هو في مصر فعلا .



ملك باندهاش : فين في مصر .



يوسف : هيجي القاهره انهارده كمان ساعه هو اصلا في الطريق .



ملك : طبعا هيجي علي عندي ؛ صحيح جاسيكا اختوا جايه ولا لاء .



يوسف : تقريبا جايه .



ملك : ابصت يا عم هتقابل الكراش .



يوسف : انا اصلا مشوفتهاش بقالي سنين اكيد اتغيرت .



ملك : متضحكش عليا بكلمتين كده من وانت صغير كنت بتحبها .







يوسف بصوت خافت : انا عمري ما بصيت لحد غيرك .



ملك : بتقول ايه .



يوسف : مافيش ؛ سلام انتي دلوقتي معايا مكالمه .



عند يوسف :



يوسف : الو يسطا .



مارك : بونسوار .



يوسف : احنا الصبح اسمها بنجور انت احول ولا ايه .



مارك : فكك مني .



يوسف : ولا تكلمني .



مارك : ولا بتنجان ؛ يسطا سبني اكمل كلامي المهم عملت ايه بالكلام اللي انا قولتلك عليه .



يوسف بضحكه شريره : سيبوا لوقت عوزه . ( الضحكه نهههههههههههههههه)



مارك : طب س س س سلام انت اتعديت ولا ايه .



يوسف : البت جاسيكا جايه انهارده ناوي تكلمها عن صحبتها اللي انت معجب بيها .



مارك : قصدك علي جوني .



يوسف : و**** انا مش عارف هي عجباك في ايه دي اسمها جوني يعني اسم رجالي و قصه شعرها boy cut زي الرجاله ده حتي انا عمري ما شوفتها لبسه فستان .



مارك : it's my type انا بحبها بكل حاجه ؛ صحيح شفت اخر تحديث ليها علي الانستا .



يوسف : لاء وريني كده .



مارك : انا مبحبش اوري لحد صور لاهل بيتي بس انت صحبي و بعدين يعني انت مش هتاخدها مني .



??



مارك بعت ليوسف الصوره .



يوسف : هي شعرها مش بيطول .



مارك : لاء هي بتقصوا علطول .



يوسف و مارك كملوا كلامهم .



عند ملك :



ملك فاقت من شرودها ؛ ملك بدأت تهز احمد بقوه و شالت من عليه البطانيه .



احمد : في ايه في ايه .



ملك : قوم انت مش في بيت ابوك هنا .



احمد : احترمي نفسك ايه اللي حصل .



ملك : جايلي ضيوف قوم علشان انضف البيت .



احمد : ضيوف مين .



ملك : تيدي صاحبي و جاسيكا اختوا .



احمد اتعدل و قال بصدمه : هو انتي مصاحبه كام راجل .



ملك : كتشييير متعدش يا جيمي .



احمد بعصبيه : بقولك ايه اتكلمي عدل .



ملك بعصبيه اكتر : قوم بسرعه يلا .



احمد : خلاص حاضر حاضر .



ملك قالت بعصبيه : هما الرجاله كده مبيجبوش ورا بالساهل لازم يشوفوا العين الحمره .



احمد : سمو عليكوا .



ملك : مش عايزه اشوف وشك انهارده خالص .







ملك طلعت الموبيل بمجرد اما احمد خرج .



ملك : الو يا ماما .



الام : الو يا حبيبتي .



ملك : انتي عارفه مين جي .



الام : مين .



ملك : تيدي .



الام : بجد ابن اللزينه ده جي وانا مش موجوده ده انا مش هسيبوا لما اشوفوا .



ملك : ده حظي بقي .



الام : طب ماشي أنا هجبلك اخوكي من السفر علشان اكيد تيدي هيقعد معاكي .



ملك : مش مهم أصل جاسيكا كمان جايه معاه .



الام : طب ماشي خلي بالك من نفسك .



ملك : طب سلام يا حبيبتي .



عند تيدي :



تيدي و جاسيكا و روز و جوني يتحدثون ( روز صديقه جاسيكا المقربه و جوني أيضا )



تيدي : جاسيكا اخيرا هشوفها .



جاسيكا : اوعي تضيعها من ايدك المرادي .



تيدي : هو انا حم*ار اكيد مش هضيعها .



روز : هو فاضل قد ايه علي اما نوصل .



تيدي : نص ساعه .



روز : اوففف .



تيدي بزهق : في ايه .



روز : أنا جعانه اوي .



تيدي : أنت لسه واكله من عشر دقائق و أنا بجد نفسي اعرف انتي بتودي الاكل ده كلو فين .



روز : في ايه انا بس جعانه .



تيدي : لما نروح البيت هتدوقي اكل طنط العسل .



روز : اكيد طنط دي مش هتبقي طيقاني .



تيدي باستغراب : ليه ?? .



روز : علشان متعرفنيش مثلا .



تيدي : لاء طنط دي عسل و بنتها اعسل منها .



روز : شكلك بتحبها .



تيدي اتكسف .



روز : احكيلي عنها .



تيدي : لاء .



روز و جوني بصوت واحد : بليز بليز بليز ?? .



تيدي : ملك دي بنت عسل احلي بنت علي كوكب الارض جميله جدا و كيوته اوي اوي اوي .



الي قاطع تيدي صوت روز و جوني و جاسيكا وهما بيقولوا : يااااااااه .



ولما اخدوا بالهم أنهم كلهم قالوا نفس الكلمه في نفس واحد بدأوا بالضحك و تيدي كمان يضحك معاهم .



عند يوسف :



يوسف : الو يا عمي .



ابوا ملك : الو يا حبيبي ؛ عامل ايه في الحياه .



يوسف : تمام الحمد*** ؛ وانت يا عمي عامل ايه .



والد ملك : انا بخير صحيح انت وراك حاجه انهارده .



يوسف : لاء في حاجه .



والد ملك : اه ممكن تروح تقعد مع ملك علشان تيدي جاي و مفيش راجل في البيت و انا مش عارف اوصل للبيه اخوها .



يوسف : خلاص يا عمي مترنش عليه تاني انا رايح .



عند ملك :



الباب خبط .



ملك بفرح : مين .



يوسف : انا .



ملك : اوف انت ايه إلى جابك .



يوسف : عمي هو اللي قلي مفيش راجل في البيت فأنا كده الراجل .



ملك : ادخل طب .



يوسف دخل بس شاف جزمه راجل عند الجزامه و ..







الفصل الثامن 8



ملك : ادخل طب .



يوسف دخل بس شاف جزمه راجل عند الجزامه .



يوسف بزعيق : جزمه مين دي .



ملك بصت علي الجزمه و افتكرت .



فلاش باك :



ملك : اطلع بره يلا .



احمد : استني بس هقولك حاجه .



ملك بنرفزه : بقولك ايه اطلع بره بسرعه .



احمد : حاضر حاضر .



ملك : انت بتعمل ايه يلا اطلع .



احمد خرج من الباب و ساب الجزمه .



اند فلاش باك .



عند احمد :



احمد : oh my god نسيت الجزمه عند ملك ( بيتكلم انجليزي علشان يبان قد ايه هو روش ?? ) انا هروح اجبها ( ونبي ما تروح و *** ما تروح )



عند ملك :



يوسف بنرفزه : اتكلمي بتاعت مين دي .



ملك : ا...أن....انا هقولك اهو .



اللي قاطعهم صوت التخبيط .



يوسف بهمس : افتحي وانا هقف ورا الباب .



ملك : بس .



يوسف بص لملك بصه مخيفه .



ملك : حاضر حاضر .



ملك بصوت عالي : مين .



احمد : انا الدكتور أحمد .



ملك : في حاجه يا دكتور .



احمد لسه هيتكلم ملك فتحت الباب : اتفضل اتفضل .



احمد : انا نسيت الجزمه بتاعتي عندك الصبح ؛ في ايه انتي بتبصي كده ليه .



يوسف خرج من ورا الباب : **** **** **** انت ايه اللي خلي جزمتك تيجي هنا انت كنت هنا الصبح .



احمد بتردد : لاء ..



يوسف بزعيق : يعني هي الجزمه مشيت و جت هنا لوحدها .



احمد : لاء انا احكيلك .



ملك : انا بصراحه مش قدره اخبي اكتر من كده .



يوسف : احكي يا حبيبتي .



احمد أتدخل في نص الكلام : انا بحب ملك و حاولت مليون مره اني اكلمها و هي ترفض فأنت الصبح خبط فهيا فتحت و انا حاولت ادخل اتكلم معاها بس هي صدتني فانا خرجت و نسيت الجزمه .



يوسف : الكلام ده صح يا ملك .



ملك : اه صح .



يوسف : لو طلعتوا بتكدبوا متعرفوش ممكن اعمل ايه .



اللي قاطع كلامهم جت ليوسف مكالمه .



ملك : انت كذبت ليه .



احمد : هحكيلك بعدين .



ملك : انا عمري ما خبت اي حاجه عن يوسف و بسببك كذبت .



احمد : انا اسف بس انا عايز اقولك حاجه اول اما الناس اللي جابين دول يمشوا .



ملك : هستناك .



في مكالمه يوسف :



يوسف : الو يبني .



تيدي : الو .



يوسف : انت فين .



تيدي : انا قربت عليكوا اهو .



يوسف : طب يلا بسرعه احنا مستنينك بفارغ الصبر .



تيدي : قول لطنط مامت ملك اني معايا ثلاثه بنات .



يوسف: ايه ده انت عايز ملك تستضيف اربعه بنات ( بضحك ) ??



تيدي بضحك : لاء هيبقوا خمسه ما انت كمان موجود ? .



يوسف : علي فكره ولا طنط ولا عمو موجودين .



تيدي : اومال هما فين .



يوسف : مسافرين .



تيدي : كان نفسي اسلم عليهم .



يوسف : لما تيجي نبقي نتكلم .



تيدي : انا خلاص تحت البيت و طالع .



يوسف : تمام يلا سلام .



يوسف بصوت عالي : تيدي طالع .







احمد : امشي انا طب .



يوسف : لاء و**** خليك اتغدي معانا .



احمد : شكرا بس .



يوسف قاطع احمد : مفيش بس لازم تقعد .



احمد : طيب شكرا جدا .



الباب خبط :



ملك : يس يييييس يس يييييس مين .



تيدي : انا .



ملك فتحت الباب بفرح رهيب جدا و حضنت تيدي .



تيدي : عيب يا ملك انتي كبرتي .



ملك : والا عيب ولا حاجه انت وحشني جدا جدا .



تيدي : خلاص ابعدي علشان اسلم علي يوسف .



ملك بعدت سنه صغيره و فضلت متعلقه في ايد تيدي .



تيدي : ايه يلا يا يوسف انت كبرت كده ازاي .



يوسف : يسطا هو انت اللي صغرت مانت كمان كبرت اوي اهو .



تيدي : ملك ممكن تبعدي شويه .



ملك زي الاطفال : no nope none .



تيدي : انا معايا ناس .



ملك بصت بطرف عينها زي الاطفال : ايه ده جاسيكا .



جاسيكا : ازيك يا جميله .



ملك بوزت بوقها ببراءه : كده متسأليش عليا الفطره دي كلها ده حتي تيدي كان بيبعتلي علي النت .



جاسيكا : انا اسفه .



تيدي : انا معايا حد تاني .



دخلت جوني و هي شايله كل الشنط .



ملك بقرف : ايو مين جاب المقرفه دي هنا ? .



جوني برخامه : و**** ما كنت جايه لولا تيدي قعد يتحايل عليا .



تيدي : انتوا ليه دايما نائر و نقير كده .



يوسف حب يهدي الوضع : ازيك يا شبيه الولاد .



جوني بنرفزه : قلتلك مش بحب الاسم ده لو قلتوا تاني هقتلك .



يوسف : شبيه الولاد .??



جوني رمت كل الشنط من أيدها و بدأت تجري ورا يوسف .



يوسف باختناق و هو بيجري : شب.يه...ال..و..لا...د .



جوني : لو جبتك هنفخك .



يوسف : شبيه الولاد ? .



فجاه سمعوا الباب بيخبط .



ملك : ادخل الباب مفتوح .



دخلت روز و هي عنيها في الارض و مكسوفه .



ملك : انتي مين .



تيدي : دي صحبتي الاخيره و دي مفاجاه ليكي خلتها تجي معايا لأنها نفسها تشوف مصر و كمان علشان تبقي صحبتي .



فجاه قاطعهم صوت .



احمد : احم احم انا هنا .



ملك : صحيح نسيت اعرفكوا ده احمد جاري و دكتوري في الجامعه .



تيدي : ازيك .



احمد : الحمد*** .



روز من اول اما شافت احمد و هي عينيها يكاد هتطلع قلوب.



ملك قطعت شرود روز .



ملك : ازيك .



روز : الحمد*** .



ملك بطفوليه : اوووف انتي ممله اوي اوي .



تدي : لاء لو خبطيها هتشتعل معاكي ( بتريقه ) .



روز سابتهم و قربت علي احمد و مدت ايديها : ازاي حضرتك .



احمد مد أيده : الحمد*** .



روز رفعت عينيها عليه و طلعت الموبيل و رجعت شعرها علي وره : ممكن رقمك .



ملك كانت هتموت و هي مش فاهمه ليه فقررت تعمل حاجه مجنونه دخلت وسط احمد و روز : لاء لاء الدكتور أحمد مش عندوا رقم .



احمد : بسس...



ملك قاطعت احمد و قالت : ايه يا ابني انت لسه رقمك بايظ هتديها رقم مين .



في اللحظات دي كانت جاسيكا قربت من تيدي .



جاسيكا بهمس : خلاص للاسف ضاعت منك .



تيدي بهمس : لاء لسه في فرصه .



تيدي بصوت عالي : ايه يا جماعه مش هتاكلونا .



ملك : اه صحيح يلا اقعدوا علي الطرابيزه و انا هجيب الاكل .



تيدي : لاء طبعا انا جاي اسعدك .



احمد : ودي تيجي خليك انت انت ضيف .



تيدي : ما انت ضيف زي زيك .



احمد : لاء .



تيدي : و**** .



وبان أن تيدي و احمد هيمسكوا في بعض لحد اما يوسف أتدخل .



يوسف : انا اللي هساعد ملك اقعدوا انتوا الاتنين .



ملك خرجت بالكباب و الكفته و الطرب و الاستيك ؛ ملك راحت تقعد لقت احمد و تيدي قاموا في نفس الوقت و كل واحد قعد جنبها من ناحيه .



ملك : في ايه .







احمد و تيدي في نفس الوقت : انا بحب الكفته .



ملك : طب يلا بالهنا و الشفا .



تيدي مد أيده علي طبق الكفته و راح علي طبق ملك : اتفضلي انا عارف انك بتحبيها .



احمد اخد الكفتيايه : لاء للاسف ملك بطلت تحبها .



ملك : جماعه كفايه .



كل واحد بص في طبقوا و بدأوا بالاكل ؛ بعد الاكل .



ملك قعدت علي الكنبه و يوسف قعد جنبها و احمد و تيدي بدأوا يتسابقوا مين هيقعد جنب ملك الاول ( عارف كده لما تمد في الشارع بطريقه البطريق هما كانوا كده ?? ).



بس تيدي قعد جنب ملك الاول .



احمد قرب عليهم و بص لملك : ممكن تتخري شويه عايز اقعد .



ملك : هو لازم هنا .



احمد : اه لازم .



ملك : انا قاعده جنب تيدي ؛ قولي بقي يا تيدي أنت عامل ايه .



احمد بص لملك : طب انا ماشي .



ملك : اتفضل .



احمد : ايه مش هتوصليني .



ملك قامت : اتفض...



ملحقتش تكمل كلمتها لأنها لقت احمد قعد مكانها.



ملك : ايه حركات الاطفال دي .



احمد : move your feet lose your set .( قوم تخصر مكانك " الترجمه " ) و نهي كلامه بانوا طلع لسانوا ?? .



ملك : لا حول ولا قوه الا ب**** العلي العظيم .



كلهم قعدوا ساعات لحد اما الساعه جت ١٢ بليل .



ملك : ايه مش هتناموا .



تيدي : و**** هموت وانام .



ملك : انت هتنام هنا في الاوضه دي و البنات هيناموا معايا ؛ و خد معاك يوسف .



احمد : وانا .



ملك : متطلع شقتك .



احمد : خلاص ماشي .



ملك خرجت تخرج احمد .



احمد : ملك انا عايز اقولك علي سر .



ملك : ايه .



احمد : تعرفي ليه انا كنت باجي عندك الاوضه و احيانا بنسي .



ملك : ليه .



احمد : ...







الفصل التاسع 9



احمد : تعرفي ليه انا كنت باجي عندك الاوضه و احيانا بنسي .



ملك : ليه .



احمد : لاني.... لاني ......



ملك : أنجز انا هموت من الفضول .



احمد : لو قولتلك مش هتسبيني و تفتكريني مجنون .



ملك : أنجز .



فجاه ملك سمعت صوت .



تيدي : انت طولتي بره ليه .



ملك : انا جايه .



تيدي : لاء انا اللي جايالك .



ملك : قول بسرعه .



احمد بصوت خافت : انا ..........



ملك : مسمعتش حاجه أنجز .



احمد : سلام لأن تيدي خلاص وراكي .



ملك : اوووف متتكلمش معايا تاني إلا لو قولتلي الحقيقه .



تيدي : يا بنتي .



ملك قفلت الباب بسرعه



ملك : تيدي ؛ انت منمتيش ليه .



تيدي : عايز اتكلم معاكي .



ملك : طبعا اتفضل .



تيدي : انت عملتي ايه من غيري كل الفتره دي .



ملك : عادي قعدت مش عارفه اتعامل مع الناس لحد اما اتعودت .



تيدي : بس انتي اللي سافرتي .



ملك : ما انت عارف ابويا قرر يعيش في مصر لانوا بيحبها.



تيدي : وانا كمان بحبها و بحب ناسها . ( معاكسه بربع جنيه )



ملك : بجد انا زعلانه جدا اني مشيت ؛ صحيح انت هتكمل حياتك هنا ولا ايه .



تيدي : ايون اجتمال كبير .



ملك بطفوليه : هيييييي .



تيدي : في ايه .



ملك : يس انت مش هتسافر .



تيدي : ملك انا عايز اسالك سؤال .



ملك : اتفضل .



تيدي : انت بتحبي حد .



ملك : اشمعني .



تيدي : عادي فضول .



ملك : اه بحب حد انا مش فاهمه عنوا اي حاجه و حساه غريب اوي عني .



تيدي : مين ده .



ملك : لما يكون عندي شجاعه هقولك .



تيدي : ماشي وانا مستنيكي ؛ ولو حصل اي حاجه تتأكدي اني موجود دائما ليكي .



ملك : وانت .



تيدي : وانا ايه .



ملك : بتحب .



تيدي : اه بحب .



ملك بفضول : مين ها مين ؟؟ ??



تيدي : بنت جميله اوي و طيبه و عسل .



ملك : ياه يارتني كنت انا .



تيدي : طب ليه اساسا استبعدتي نفسك .



ملك : oh my goodness هو ممكن اكون انا !!!



تيدي : ممكن .



ملك ضحكت : ايون بقي حسسني اني جامده كده و كل الناس بتحبني .



تيدي : ملك انا بجد .



ملك قطعت كلاموا : الا صحيح يسطا انا حاسه انك معجب بروز .



تيدي : لاء ؛ ممكن تسمعيني.



ملك : اتفضل .



في غرفه ملك و روز و جاسيكا و جوني قاعدين سوا : ( بتكلموا بالفرنش )



روز : هي ملك راحت فين .



جاسيكا : وقفه بره مع تيدي .



جوني : ليه .



جاسيكا : حاجه خاصه .



روز : الا شوفت الواد احمد .



جاسيكا : مالو .



روز : جامد جدا انا بجد حبيتوا .



جاسيكا : قربي منوا و لو عرفتي تخليه بحبك خليه يحبك .



روز : ليه .



جاسيكا : مش عاجبني يا ستي.



روز : تمام تحت امرك .



عند احمد :



احمد : اوف هما بيعملوا ايه دلوقتي .



احمد رمي نفسوا علي السرير يمكن ينسي أو يسكت .



احمد : لاء انا مش قادر .



احمد طلع تليفونوا و بدأ يقلب في الفيس و هو هيموت من الزهق .



احمد : انيل ايه انا دلوقتي .



احمد من كتر الزهق وقف في البكونه .



احمد : ايه الصوت ده .



( اه احب اقلوكوا أن احمد يقدر يسمع تيدي و ملك بكل سهوله )



احمد حس بانتصار انوا يقدر يسمع كل حاجه ( نهههههه انتصار ??? )



في نفس اللحظه عند ميرا : ( ميرا البنت اللي كانت بتحب يوسف بس للاسف عرفت انوا بيحب ملك " مجرد تذكير")



ميرا : الو يا بنتي .



صحبت ميرا : الو يا بنتي في ايه الوقت متاخر جدا.



ميرا ببكاء : انا مش قادره مش قادره .



صاحبتها : في ايه .



ميرا : مش قادره أشيل يوسف من تفكيري .



صاحبتها : هو انتي مهزقه يا بت ولا ايه مش كفايه اهانه اخر مره .



ميرا : اعمل ايه مش قادره أنساه ( مهزقه ليفل الوحش تم مسح البلاط بكرامتها بنجاح ?? )



صاحبتها : طب انتي ناويه تعملي ايه .







( عارفين ميرا فكرتني بأيه بالاغنيه بتاعت " اين الكرامه انا لا اراها ابحثوا معي يا اصدقاء " ???)



ميرا : مش عارفه بس انا مش قادره .



صاحبتها : وانا اعمل ايه .



ميرا : فكريلي في فكره أعجبوا بيها .



صاحبتها : عندي فكره جامده .



ميرا : ايه هي !!!!! ؛ قولي بسرعه ؛ ها ها ها.



صاحبتها بنرفزه : بس في ايه انا مش لاحقه اتكلم .



ميرا : المايك معاكي اتفضلي يا استاذه .



صاحبتها : بصي يا بنتي قوليلوا انك تقدري تخلي ملك تحبوا .



ميرا : نعم يا ماما ايه الهبل ده .



صاحبتها : اوووف انا مصاحبه بقر*ه يا جماعه .



ميرا : لمي نفسك انا مش فاهمه .



صاحبتها : قوليلوا كده و شوفي انتي ملك بتحب ايه وخليه يعمل عكسوا .



ميرا : فكره حلوه .



صاحبتها : لاء انا لسه مخلصتش .



ميرا : عايزه ايه تاني .



صاحبتها : اعرضي عليه انوا يرطبت بيكي علشان ملك تغير وانتي اصلا عارفه أن ملك مش بتحبوا فهيحبك انتي .



ميرا : ايه ده ده ابليس يبكي في زاويه .



صاحبتها : انتي حماره يا بنتي دي فكره محروقه في كل الروايات و المسلسلات بس البيه ملوش في العربي فمش هياخد بالوا .



ميرا : اه فعلا طب سموا عليكوا دلوقتي انا هروح انام و اكلموا الصبح.



صاحبتها : لاء صبح ايه كلميه دلوقتي .



ميرا : طب ماشي .



صاحبتها : ابقي سجليلي المكالمه .



ميرا بطفوليه : تحت امر الكابتن القرصان .



ميرا قفلت مع صاحبتها و قعدت تفكر لحد اما قررت تكلم يوسف .



ميرا : الو .



يوسف بنعاس: الو .



ميرا : عامل ايه .



يوسف : مش قولتلك متكلمنيش تاني .



ميرا : انا هرضيك اهو .



يوسف : ازاي يا هانم .



ميرا : انا عندي فكره جامده .



يوسف : ايه هيا .



ميرا : ايه رايك اساعدك تقرب لملك بطريقتي الخاصه بما اني بنت زيها و كده .



يوسف باستماع و تركيذ : ازاي بقي .



ميرا : مثل انك مرتبط بيا .



يوسف : ايه .



ميرا : لو موقعتش ملك في اقل من شهرين يبقي ليك الكلام .



يوسف: وانتي هتستفادي ايه .



ميرا : هصلحتك .



يوسف : خلاص نتقابل بكره في المول ال....... الساعه ١ الصبح .



ميرا : لاء ده بدري اوي خليها ٦ بليل .



يوسف : تحت امرك .



ميرا : باي .



يوسف: باي .



ميرا رمت الموبيل جنبها علي السرير و قالت .



ميرا : ايوه بقي يا بت يا ميرا الحظ هيلعب معاكي .



عند يوسف :



يوسف : ايه ده صحيح فين تيدي .



يوسف خرج و بدأ في البحث لحد اما سمع صوت من البلكونه و شاف تيدي و ملك وقفين يوسف بدأ يتصنت ( التصنت حرام اوعوا حد يعمل كده ☺️ )



تيدي : لاء ؛ ممكن تسمعيني.



ملك : اتفضل .



تيدي : انا انا .......



ملك : ايه يسطا .



تيدي : انا ...







الفصل العاشر 10



ملك : اتفضل .



تيدي : انا انا .......



ملك : ايه يسطا .



تيدي : انا بحبك .



ملك : ب.ب.بس .



تيدي : ممكن لوسمحتي تديني فرصه .



في نفس اللحظة دي كان احمد بيسمع :



احمد : ينه*ار ابي*ض لو وافقت هقتلها .



في نفس اللحظة دي يوسف :



يوسف : انيل ايه انا دلوقتي انيل ايه .



اللي قاطعهم كلهم صوت رن التليفون طبعا كلو عرف ده تليفون مين ( قولولي في الكومنتس عرفتوا ولا لاء ?)



يوسف : ينه*ار اب*يض ايه الهبل ده ازاي مقفلتهوش .



( مقفلتهوش لانك طيب و مش وحش زيهم " ده علشان صعب عليا ? " )



تيدي : مين هنا مين هنا .



يوسف : **** الارض تنشق و تبلعني .



تيدي خرج من البلكونه : ايه يا صحبي متتكلم .



يوسف : انا....انا...انا كنت بدور عليكوا بس جاتلي ماستج فوقفت .



تيدي : انا مصدققك .



يوسف : ايه ده ؛ ده والد ملك هو اللي بيرن .



ملك : ايه ده ليه .



( طبعا كلنا عارفين أن احمد يكاد هيقع من البلكونه علشان يسمع )



يوسف : الو يا عمي .



والد ملك : يوسف في مصيبه . ( العيله دي مش بتفتكر يوسف الا لو في مصيبه ) .



يوسف : في ايه



والد ملك : في حادثه علي الطريق الصحراوي .



يوسف : طب احنا مالنا ? .



والد ملك : لاء مهو امير في الاتوبيس اللي اتقلب .



يوسف : ينه*ار ابي*ض .



والد ملك : ونبي يا احمد تروحلوا مفيش طياره نرجع عليها قبل اسبوعين و اموا منهاره .



يوسف : حاضر حاضر يا عمي ؛ بس هو نزل ليه .



والد ملك : كان عايز يسلم علي تيدي .



يوسف : طب سلام .



يوسف قفل الموبيل و كلهم ودنهم معاه .



ملك : في ايه .



يوسف : اخوكي عمل حادثه علي الطريق الصحراوي .



ملك بزعيق : متهزرش .



يوسف : لاء بجد .



ملك بعياط : طب هو رجع ليه .



يوسف : علشان يشوف تيدي .







ملك مسكت تيدي من الياقه : لو اخويا حصلوا حاجه هقتلك يلا انت فاهم .



تيدي كان في حاله صادمه .



ملك : يلا يا يوسف نروح .



احمد سمع الكلام كلوا و اخد لبسوا و غير و اخد مفتاح العربيه بتاعتوا و نزل ليهم .



ملك و يوسف كانوا لسه خارجين من الشقه .



احمد : انا جاي معاكوا .



يوسف : انت عرفت منين .



احمد : كنت في البلاكونه و سمعتكوا .



ملك : بس بلاش خناق يلا نلحق المستشفي .



فجاه جه لملك مكالمه .



ملك : الو .



المشفي : حضرتك اخت امير صح .



ملك : اه في حاجه .



المشفي : احنا كلمنا والدتوا و والدوا و قالوا إنهم مش في مصر فمحتاجين حد عندوا نفس فصيله الدم بتاعتوا .



ملك : هو ايه فصيله دموا .



المشفي : A+ .



ملك : بس انا مش كده .



المشفي : طب نعمل ايه .



ملك : طب سلام عليكم انا هدور علي اي حد .



المشفي : سلام عليكم .



ملك : جماعه مين فيكم فصيله دموا A+ .



احمد : انا .



ملك : طب يلا بينا بسرعه .



احمد و ملك و يوسف طلعوا بسرعه علي المشفي .



البنت اللي علي الاستقبال : اقدر اساعدكوا ازاي .



ملك : في شاب اسموا امير عمل حادثه و انا جايه اشوفوا .



البنت : في الاوضه رقم ٣٢٠ .



ملك : شكرا .



ملك و يوسف و احمد طلعوا علي الاوضه .



ملك : ها يدكتور هو عامل ايه .



الدكتور : الحمد*** بقي كويس بس محتاج نقل دم .



احمد فعلا نقل الدم لامير .



الدكتور : ياريت تروحوا و تيجوا تاني بكره الصبح اصل مفيش مكان هنا .



ملك : بس .



احمد : اسكتي يلا بينا .



كلهم روحوا و كل واحد لسه داخل ينام .



تيدي : ها امير عامل ايه .



يوسف : الحمد*** .



ملك بصت لتيدي بصه غدر .



تيدي : انا مليش دعوه .



ملك برقت لتيدي اكتر .



يوسف : يلا يا ملك ادخلي نامي .



ملك : لاء انا هفضل هنا .



يوسف : ليه .



ملك بزعيق : ادخلوا اتنيلوا انتوا انا مش عايزه .



يوسف : حاضر حاضر .



يوسف اخد تيدي و دخل يناموا .



ملك بدأت تعيط : انا بس تخيلت انوا ممكن يموت .



عند تيدي و يوسف :



تيدي : انا بجد مكنش قصدي .



يوسف : ملك هتسيبك بس هي حالا خايفه علي اخوها .



تيدي : علشان كده انا مش بتكلم .



ملك راحت في النوم و يوسف قام يطمن عليها و غطاها كمان وراح شايلها و منيمها علي السرير .



( روز و جوني نايمين علي سرير تاني و جاسيكا نايمه لوحدها علي سرير مختلف " اه هما دخلولهم سراير تاني الاوضه " )



تاني يوم الصبح ملك صحيت ولقت احمد نايم جانبها .



ملك بهدوء : قوم بسرعه قبل اما حد يشوفك .



احمد : في ايه .



ملك : يلا .



واحمد خارج من الشباك سمعوا صوت .



جاسيكا : ايه ده انتوا بتعملوا ايه .



ملك ..







الفصل الحادي عشر 11



ملك : يلا .



واحمد خارج من الشباك سمعوا صوت .



جاسيكا : ايه ده انتوا بتعملوا ايه .



ملك : جاسيكا ......



جاسيكا : بلاش تنتحر .



ملك بصوت واطي : احمد أخرج بسرعه دي نايمه .



احمد بصوت واطي : متاكده .



ملك بصوت واطي : اه هي دائما بتتكلم و هي نايمه .



احمد خرج من الشباك .



( بس يا تري جاسيكا بجد شافتوا ولا لاء ؟ ?? )



ملك دخلت و نامت تاني علي السرير فجاه الباب خبط .



ملك : مين .



تيدي : انا ممكن اكلمك لحظه .



ملك : لاء انا مش هكلمك ابدا .



تيدي : اخرجي لوسمحتي .



ملك : هو يوسف صاحي ؟؟ .



تيدي : لاء .



ملك : خلاص مش هينفع أخرج .



تيدي : اخرجي بجد انا عايز اقولك حاجه مهمه .



ملك خرجت من باب الاوضه و هي مش طايقه نفسها .



ملك بنظرات من فوق لتحت ? : عايز ايه !! ??



تيدي : ممكن تسيبيني اتكلم انا عملت ايه دلوقتي .



ملك : مفيش .



تيدي : في ايه ممكن تسمعيني !!!!



ملك بطفوليه : لو كنت مهتم هتعرف لوحدك .



تيدي : في ايه يا ملك هو انا خطيبك .



ملك بطفوليه : اقولك انت عملت ايه .



تيدي : ايه !!!



ملك : من اول اما دخلت حياتي بهدلتها انا كنت بحبك بس فجاه بدأت اكرهك لاني للاسف حبيت حد تاني و من اول اما بدأت تقرب مني حسيت أن اللي انا بحبوا بيبعد عني .



تيدي : مين ده !!



ملك : انا بحب .....



تيدي بنرفزه : انجزي يا ملك ??



ملك : انا بحب الدكتور أحمد .



تيدي : الواد البايظ اللي كان موجود معانا هنا .



ملك : مسمحلكش .



تيدي : طب انت واثقه انوا بيحبك .



ملك : معرفشي .



تيدي : طب انا عندي فكره جامده علشان تعرفي هو بيحبك ولا لاء و كمان تسبيلي فرصه يمكن ترجعي تحبيني تاني .



ملك بشوق : ايه هي !!!!



تيدي : ارتبطي بيا فتره و لو مجلكيش واقع يبقي ليكي الكلام .



ملك : بس......



تيدي : مفيش بس جربي لو جربتي مش هتخصري حاجه .



ملك : ماشي تمام .



يوسف فجاه صحي من النوم .



يوسف : تيدي تيدي .



ملك و تيدي في نفس الوقت : نعم احنا هنا .



يوسف خرج : يلا بينا نروح نجيب امير من المستشفي .



ملك : يلا بينا.



ملك و يوسف و تيدي خرجوا يجيبوا امير .



في المشفي :



ملك : ازي حضرتك يا دكتور امير عامل ايه .



الدكتور : الاستاذ امير بقي زي الفل الحمد*** و يقدر يخرج انهارده من المستشفي بس محتاجه رعايه زياده لانوا بيتعامل بطريقه طفوليه جدا.



ملك : ايه .



الدكتور : و**** انا كمان مش فاهم بس تحسيه مش راجل كبير تحسيه *** عندوا ١٣ سنه مثلا و للاسف انا مش لاقي حل .



ملك : انا مش فاهمه حاجه و قاطع كلامهم صوت يوسف .



يوسف : ينها"ر ابيض ملك يا ملك .



ملك : في ايه .



يوسف : امير بيتعامل بطريقه غريبه اوي اوي .



ملك : يلا علي البيت و نشوف الموضوع ده بعدين .



يوسف : ازاي يعني يا دكتور يا دكتور .



ملك بزعيق : اخرس و ساعد امير .



امير بطريقه طفوليه : اختي القمر جت انا عايز اكل يا ملوكه .



ملك : تحت امر القمر .



تيدي وملك و يوسف رجعوا البيت و لقوا احمد واقف علي الباب .



احمد اول اما لمح ملك راح عليها جري : حصل ايه !!!!!!!



ملك : ادخلوا انتوا وانت يا احمد انا عايزه اتكلم معاك .



احمد : في ايه متخضنيش !!!!



ملك بدأت في البكاء : اخويا جالوا مرض غريب اوي وانا خايفه عليه .



احمد ضم ملك الي حضنوا : الجمال ده مش المفروض يعيط متزعليش كل حاجه هتبقي تمام .



ملك كملت عياط بحرقه اكتر من الاول .



احمد بدأ يطبطب علي ملك علشان يحاول يهديها .



الساعه ٥ مساءا :



يوسف : انا نازل يا ملك وجي تاني .



ملك : رايح فين .



يوسف : مش مهم لما هاجي هبقي احكيلك .



تيدي و احمد في نفس واحد : هو احنا هوا ولا ايه .



تيدي وأحمد بصوا لبعضهم بصه استحكار ؛ و ملك بدأت تضحك .



ملك : يلا يا رب تيجي بالسلامه .



يوسف : سلام .



في المول ميرا كانت مستنيه يوسف و وهي قاعده عماله تظبط الميكيب ؛ ميرا اول اما شافت يوسف بدأت تشاور ليه .



ميرا : ازيك يا يوسف .



يوسف رفع أيدوا و لغبط وش ميرا ( عارف لما تغلطي و اخوكي الكبير يجي يتنمر عليكي ويجيب كف أيدوا كلوا و يلغبط وشك هو يوسف عمل كده ) .



ميرا : في ايه .



يوسف : هو انت ليه محسساني أننا هنتخطب بجد .



ميرا : اومال ايه !!! ??



يوسف : هنعمل نفسنا مرتبطين .



ميرا حست بحزن شديد بس مبينتهوش : بيس يا باشا .



يوسف : يلا نروح علي البيت بتاع ملك و نعرفهم .



ميرا : يلا يسطا بس انا جعانه + ملك مش بطقني ممكن متستفزنيش .



يوسف : انتي يا بنتي مفجوعه ولا ايه حاضر هجبلك أكلك و كمان ملك عندها ضيوف فمش هتمشيكي .



ميرا : الحمد*** يلا بينا .



يوسف : استني مش عايزه تطفحي .



ميرا : اه هتجبلي ايه .



يوسف : انتي عايزه ايه .



ميرا : اممممممم .



يوسف : انجزي .



ميرا : بص بقى عايزه ٤ قطع فرايد اتشيكن و ريزوا و فريز اللي هي بطاطس علشان عارفه انك متعرفش الحاجات دي و سندويتش فراخ دابل و واحد لحمه سنجل .



يوسف : ايه ده هو انا هعزم عماره .



ميرا : ايه عايزني امثل معاك و انا جعانه .



يوسف : خلاص هجيب اكل البقر ده كلوا .



ميرا اكلت ويوسف هو كمان جاب اكل وكل .



يوسف : مش يلا بينا بقي .



ميرا : ايه مش هحلي .



يوسف : يخربيتك هو انتي كام كيلوا .



ميرا : ٥٥ بلا فخر .







يوسف : امال الاكل ده كلوا بيروح فين ?? .



ميرا : و**** نفسي اعرف .



يوسف : ها عايزه تتطفحي ايه في التحليه .



ميرا : ايس كريم ٤ بولات واحده شوكولاته و واحده فانيليا و واحده اوريوا و واحده مانجا.



يوسف بحزن : حاضر .



ميرا حلت و قامت هي و يوسف يمشوا .



عند ملك الباب خبط :



احمد خليكوا انتوا انا هقوم افتح .



احمد : مين .



يوسف : انا .



احمد فتح و يوسف دخل و دخلت وراه ميرا .



ميرا : صباح الخير.



ملك خرجت للباب وهي عماله تقول الصوت ده مش غريب عليا .



احمد : اتفضلوا .



ملك : انتي يا بت ايه اللي جابك هنا .



ميرا باستفزاز : انا جايه مع خطيبي .



ملك : خطيبك مين .



ميرا : يوسف .



ملك بصت ليوسف : الكلام ده صح .



يوسف قلقل بس ميرا خبتطوا : اه الكلام صح .



ملك : طب تمام خد خطيبتك و تطلع برا انا مش عايزه اشوف وشها .



ميرا : انا مش فاهمه انتي كرهاني كده ليه ده انا نسمه .



ملك : نسمه نسمه بالستر يا حبيبتي ابقي نسمه بعيد عني .



يوسف : ملك عيب كده مينفعش تطرديني عمي هو اللي قايلي اقعد هنا .



ملك : وانا ممانعتش انت بس مش عايزاها هي .



يوسف : بس دي خطيبتي يعني انا التاني .



ملك : التاني علي نفسك مشيها .



يوسف : انا هدخل يعني هدخل .



ملك لسه هتتكلم لقت احمد بيسحبها .



ملك : ايه اللي حصل .



احمد : عيب كده دخليهم .



ملك : انت مش فاهم البت دي عامله ازاي .



احمد : مهما كان دي في بيتك .



ملك ربعت ايديها و اتكلمت بطفوليه : خلاص ماشي .



احمد : اتفضلي يا انسه .



يوسف و ميرا دخلوا و ميرا كانت بتحاول تستفز ملك بكل الطرق بس ملك كانت متماسكه .



بليل :



جاسيكا ندهت ملك .



ملك : نعم يا حبيبتي .



جاسيكا : ملك ..........



ملك : ايه ..........



Bonus track جزء زياده مني ليكوا تعويضا عن التأخير



تيدي و يوسف مشيوا من المستشفي و دخلوا البيت .



امير : خلاص انا زهقت يا عمو يوسف نزلني .



يوسف : ابدا بعد اللي حصل انهارده و احنا هنموت من الخوف مش هسيبك مهما حصل .



تيدي : هات يا يوسف لو تعبت .



يوسف : ابدا .



امير بدأ يبكي : ملوكه يا اختي يا حبيبتي خليهم ينزلوني انا مش عايز افضل فوق .



ملك : يوسف نزلوا .



يوسف : ابدا .



ملك بنرفزه : يعني انت يرضيك كده و هو عمال يعيط انت عايز تفضحوا .



يوسف : انت عبيطه هفضحوا ازاي يعني .



ملك : يوسف نزلوا يلا .



يوسف نزل امير ؛ امير جري علي ملك و حضنها و باسها من خدها : انتي هتفضلي احن اخت في الدنيا يا حبيبتي .







الفصل الثاني عشر 12



انا اسفه دي مجرد تصبيره كلنا طبعا عارفين اخر يومين رمضان عملين ازاي .



ملك : نعم يا حبيبتي .



جاسيكا : ملك انا شوفت احمد و هو بيخرج .



ملك : ايه بتهزري .



جاسيكا : لاء مش بهزر ده بجد .



ملك : اومال عملتي نفسك نايمه ليه .



جاسيكا : علشان مفضحكيش .



ملك : طب انتي عايزه ايه .



جاسيكا : انا اسفه بجد بس انتى عايزه حاجه ضروري .



ملك : عايزه ايه !!!



جاسيكا : ارتبطي بتيدي .



ملك بصدمه : ازاي !!!!!



جاسيكا : تيدي بيحبك من زمان اوي بليز حبيه .







ملك : ما انا عارفه بس انا مش بحبوا .



جاسيكا : لو عايزاني مفضحكيش ارتبطي بيه ؛ انا عارفه انوا بيجيلك من زمان .



ملك : بس .



جاسيكا : مفيش بس انا هقول انكوا اتخطبطوا .



ملك : ايه .



جاسيكا : ها ولا افضحك .



ملك افتكرت أنها اصلا اتفقت مع تيدي اصلا .



ملك : انا موافقه .



جاسيكا خرجت وهي مبتسمه اووي .



جاسيكا : جماعه انا عندي خبر جامد اوي اجمد من خبر خطوبه يوسف .



كلوا فنفس واحد : ايههههه !!!!!!!



جاسيكا : ملك و تيدي هيتخطبوا .



تيدي : ايه ؛ انتي لحقتي تقوليها يا ملك .



احمد بص نظره غدر : ده بجد .



ملك : ا..ا....اه ده بجد .



احمد : اخد حجتوا و مشي .



ملك : احمد يا احمد استني .



احمد ولا عبرها بس تيدي نده بمديقه : ملك تعالي هنا علشان نحدد يوم الخطوبه .



ملك : بس بابا و ماما لسه مجوش .



تيدي : هنحددوا لما يجوا .



ملك : ماشي .



الساعه عدت ١٢ و كلوا دخل نام ملك اتسحبت و طلعت علي شقه احمد و بمجرد أنها خبطت اتفجأت ...







الفصل الثالث عشر 13



ملك : نعم يا حبيبتي .



جاسيكا : ملك انا شوفت احمد و هو بيخرج .



ملك : ايه بتهزري .



جاسيكا : لاء مش بهزر ده بجد .



ملك : اومال عملتي نفسك نايمه ليه .



جاسيكا : علشان مفضحكيش .



ملك : طب انتي عايزه ايه .



جاسيكا : انا اسفه بجد بس انتى عايزه حاجه ضروري .



ملك : عايزه ايه !!!



جاسيكا : ارتبطي بتيدي .



ملك بصدمه : ازاي !!!!!



جاسيكا : تيدي بيحبك من زمان اوي بليز حبيه .



ملك : ما انا عارفه بس انا مش بحبوا .



جاسيكا : لو عايزاني مفضحكيش ارتبطي بيه ؛ انا عارفه انوا بيجيلك من زمان .



ملك : بس .



جاسيكا : مفيش بس انا هقول انكوا اتخطبطوا .



ملك : ايه .



جاسيكا : ها ولا افضحك .



ملك افتكرت أنها اصلا اتفقت مع تيدي اصلا .



ملك : انا موافقه .



جاسيكا خرجت وهي مبتسمه اووي .



جاسيكا : جماعه انا عندي خبر جامد اوي اجمد من خبر خطوبه يوسف .



كلوا فنفس واحد : ايههههه !!!!!!!



جاسيكا : ملك و تيدي هيتخطبوا .



تيدي : ايه ؛ انتي لحقتي تقوليها يا ملك .



احمد بص نظره غدر : ده بجد .



ملك : ا..ا....اه ده بجد .



احمد اخد حجتوا و مشي .



ملك : احمد يا احمد استني .



احمد ولا عبرها بس تيدي نده بمديقه : ملك تعالي هنا علشان نحدد يوم الخطوبه .



ملك : بس بابا و ماما لسه مجوش .



تيدي : هنحددوا لما يجوا .



ملك : ماشي .



الساعه عدت ١٢ و كلوا دخل نام ملك اتسحبت و طلعت علي شقه احمد و بمجرد أنها خبطت اتفجأت بصوت



احمد : انا تعبت ؛ ممكن تسيبيني في حالي بقي .



صوت مش مسموع .



احمد : قولتلك تعبت انا مبقتش قادر استحمل .



صوت مش مسموع .



احمد : لو اللي انا بحبها عرفت ممكن تكرهني .



صوت مش مسموع .



احمد : بحبك ..........



ملك معرفتش تكمل سماع لأنها حست بيد اتحطت عليها .



ملك بخضه : مين !!!!!!! ??



تيدي : انتي سمعتي بودنك انوا بيحب حد تاني لسه بتحبيه .



ملك و ظهر بعض الدموع في عينها : هو ليه بيعمل كده .



ملك بدأت تعيط .



تيدي حضن ملك و بدأ يطبطب عليها .



تيدي : ايه رايك نخرج .



ملك : بس .



تيدي : مفيش بس يلا انزلي البسي احلي فستان عندك علشان نخرج .



ملك : انا مش عايزه .



تيدي : اخلي جاسيكا تلبسك غصب عنك ولا ايه .



ملك : خلاص خلاص ؛ بس هنروح فين ؟؟



تيدي : هفجأك .



ملك نزلت لبست فستان احمر رقيق ( طبعا كلكم عارفين هي لبست احمر ليه لو عارف اكتب في الكومنتس )



??



تيدي من كثره جمالها فضل مصدوم و فتح فموا .



ملك بابتسامه خفيفه : في ايه .



تيدي : انتي جميله جدا .



ملك الابتسامه زادت شويه : شكرا .



وعملت بيديها قلب .



تيدي اخد ملك و نزل بس اللي قاطعهم ظهور احمد .



احمد : انتي رايحه فين .



تيدي : هننقي فستان الخطوبه عندك مانع .



احمد : الساعه واحده بليل هتنقي منين .



تيدي : في بوتيك هيفضل فاتح علشاني انا بالذات .



احمد : طب انا عايز اغير جو ممكن اجي معاكو .



و وجه كلاموا لملك : ممكن اجي يا ملك.



ملك راحت وانجشت تيدي : للاسف مش هينفع انا خارجه انا و خطيبي بس .



احمد : هو الموضوع بجد ولا ايه .



ملك : اومال ايه اكيد بجد .



احمد شعر بسيف طعن في قلبه .



احمد : طب ماشي شكرا .



احمد اتجه الي عربته .



ملك : انت رايح فين .



احمد : خارج .



ملك : رايح فين يعني .



احمد : هجيب بدله .



ملك : ليه .



احمد : علشان خطوبتكوا .



ملك : انت متأكد .



احمد : في ايه !!!!!



ملك : مفيش ؛ يلا يا بيبي نروح نشوف الفستان .



احمد ركب عربيتوا و تيدي و ملك ركبوا عربيه تانيه .



تيدي : انت مالك .



ملك فاقت من شرودها :م....م....مفيش .



تيدي : لاء في ؛ ملك ممكن تديني فرصه و تجربي تحبيني .



ملك : بصراحه مش هقدر .



تيدي : ليه بس .



ملك : علشان انا بجد بحب احمد .



تيدي : انتي سمعتي بودنك انوا بيحب واحده تانيه .



ملك : مش مهم انا ممكن اخليه بيحبني .



تيدي : الحب من طرف واحد ده صعب قوي .



ملك : انا اسفه .



تيدي : بتعتزري عن ايه .



ملك : اني مقدرتش احبك .



تيدي : ممكن تحبيني بعدين لو حاولتي .



ملك : مظنش .



تيدي و ملك وصلوا البوتيك و احمد كان وراهم بالظبط و



اتفجأوا ب........











الفصل الرابع عشر 14



تيدي و ملك وصلوا البوتيك و احمد كان وراهم بالظبط و



اتفجأوا بان في بنت جايه جري عليهم .



ملك : في اي انتي مين .



البنت جريت علي احمد .



و احمد اول اما شافها بدأ يترعش بشكل مبالغ فيه .



ملك : في ايه . وجريت علي احمد .



ملك بزعر : انا خايفه مشيني من هنا .



ملك : مين دي ؟؟؟



احمد : دي اختي .



ملك : طب انت خايف ليه .



احمد : لأنى ميت وهى ميته.



ملك : انت بتهزر صح .



احمد : ههزر في حاجه زي دي ليه .



ملك : ينها*ر اس*ود .



فجاه ملك سحبت احمد و تيدي و بدأت تجري .



تيدي بصوت عالي : في ايه .



ملك بصويت : في عفريت .



تيدي : بتقولي ايه .



ملك بصويت : اللي بتجري ورانا دي شبح مش انسانه واحمد نفسه طلع شبح.



تيدي وقف فجاه : ايه .



ملك رجعت بسرعه و كملت جري مع تيدي و احمد : أنت عب*يط يلا بقولك مش انسانه .



فجاه سمعوا صوت جاي من ورا .



الشبح : استنوني استنوني .



ملك : و**** مانا مستنياكي عايزاني استناكي و تقتليني .



الشبح : و**** مهعملك حاجه انا بس محتاجه اقول لاحمد كلمه .



احمد سمع الجمله دي و بدأ يصرخ باعلي صوته : انا مش عايز مش عايز .



فجاه الشبح اختفي ؛ ملك وأحمد و تيدي فضلوا ينهجوا .



ملك : ازاي دي شبح واحمد شبح.



تيدي : اه ازاي يعني .



احمد : انا هحكيلك .







Flash back with Ahmad :



احمد : ماما انا جعان .



الام : طب ماشي يا حبيبي شوف اختك كده لو جعانه .



احمد : طب هي هتاكل ايه و هي لسه مولوده يعنى عشان انا اللى اوكلها.



الام : دي مش لسه مولوده دي عندها 18 سنة. خش عشان انا نازلة اجيب حاجات من السوق.



احمد خلاص انا هدخل اشوفها.



عند غرفه اخت احمد .



احمد : نرمين نرمين .



نرمين : عايز ايه .



احمد : انت جعانه .



نرمين : مش عارفه .



احمد : مش عارفه ايه متجاوبي جعانه ولا لاء .



نرمين : تعالي وانا اقولك .



احمد : انجزي .



نرمين : تعالي بس .



احمد وصل عند نرمين : ها عاوزه ايه ؟؟



نرمين: احمد تعالي نجرب حاجة عملتها مع صاحبى.



احمد: انتى ليكى صاحب يا بت



نرمين: وهو البويفريند بتاعى وعملنا سيكو سيكو سوا ومابقتش بنت ليك شوق فى حاجة



احمد: لأ انتى حرة فى نفسك وجسمك وانتى عارفة انى اوبن مايندد ومتنور



كسر باب الشقة عليهم عمها الشرير المتخلف



عمهم: فين الفاجرة اللى مرمغت شرفنا فى التراب



احمد: مابلاش تخلف بقى يا عمو



اتعارك احمد مع عمهم ونرمين تصوت



لحد ما ضرب عمهم اخوها احمد اللى بيدافع باستماتة عنها بتمثال واغمى على احمد



وهو شايف عمهم بدأ يخنق نرمين لحد اما فجاه مبقتش بتتكلم .



احمد لما فاق: نرمين نرمين ؛ يلا بقي اصحي .



مفيش رد .



احمد : قومي .



مفيش رد .



احمد بدأ يصرخ : الحقوني الحقوني .



وكان عمهم مشى



الام دخلت من باب الشقة وبدأت تصرخ : ايه ده في ايه ؛ نرمين يا حبيبتي قومي .



احمد : صحي نرمين يا ماما.



الام : هو ايه الي حصل.



احمد : نرمين خنقها عمنا وحاولت امنعه ضربنى بالتمثال اغمى عليا وبحاول اصحيها بس هي مش بتصحي .



الام : يابن الكااااااالب يا متخلف يا مجرم يا داعشى قوم بسرعه نروح المستشفي وانا هودى الكااااااالب ده فى ستين داهية.



End flash back



احمد : و بكده نرمين ماتت وانا مت بعدها بايام من تاثير كسر جمجمتى بسبب عمى و بدأت تظهر لي علي هيئه شبح وعمنا طلعته المحكمة بحكم مخفف جدا باسم الدفاع عن العرض والشرف والقتل الخطأ لكن مات موتة شنيعة جدا بانتقام من شبح نرمين اختى لحد اما يوم قالتلي انها عايزة تدخل تعيش جوه جسمي واتجسد وبقيتى انتى والكل تشوفونى كبنى ادم مش شبح بسبب دخولها فى جسمى فنرمين لما بقت تدخل جوه جسمي كانت بتتعامل علي انها بنت و انا اصلا مش فاهم انتي شوفتيها ازاي .



ملك : انا بجد شوفتها و تيدي كمان صح يا تيدي



ملك : يابني رد ....



مفيش رد و اول اما احمد و ملك لفوا اتفجأوا .







الفصل الخامس عشر 15 والأخير



انا نزلت البارت بدري اهو بما انوا اخر يوم .



انتي شوفتيها ازاي .



ملك : انا بجد شوفتها و تيدي كمان صح يا تيدي



ملك : يابني رد ....



مفيش رد و اول اما احمد و ملك لفوا اتفجأوا .



تيدي كان بيرقص بجنون رقص بنات و ينزل و يطلع .



ملك مقدرتش تمسك نفسها : تيدي في ايه.



تيدي بصوت ناعم : اوف بقي انا مسميش تيدي انا اسمي ريمي .



ملك بصت لاحمد لقت احمد بيخبط كف في كف .



ملك : ايه يسطا مش قولت اسمها نرمين .



احمد : أصلها لبست اجانب كتير فخلت اسمها علي اسمهم .



ملك : طب يا تري لو انا قرأت تعاويذ انتي هتتحرقي .



نرمين : ايه يا بت انتي ده بلاش حركات الاطفال دي انا جايه اتكلم معاكوا .



ملك : عايزه ايه .



نرمين رفعت حاجب تيدي و قالت : انتي بتحبي احمد صح .



ملك توترت : احب مين ايه لاء .



نرمين ضربت كفيها : بلاش كذب .



ملك : اه ليه يعني .



نرمين : أصل انا اللي خليتك تحبي احمد .



ملك : ازاي .



نرمين بضحك : انا كنت لابسه احمد اول مره نام جنبك فيها .



ملك بصت لاحمد : ايه يعني انا حبيت شبح .



نرمين : اهدي بس كده انتي حبيتي احمد بجد وانا متأكدة .



ثم وجهت كلامها لاحمد : انت بتحب ملك صح .



احمد : ايه أن..أن....انا بحبها بصراحه . بس انا كمان شبح زيك يا نرمين



نرمين : و**** انتوا البشر عليكوا حاجه يعني انت بتحبها و هي بتحبك اتجوزوا بقي ايه القرف ده .



احمد بص لملك و قعد علي الارض و طلع خاتم : ملك تتجوزيني .



نرمين زقت ملك و بدأت تنادي بصوت عالي : اقبلي اقبلي .



ملك : موافقه .



نرمين : اظن كده كفايه الواد اللي أنا لبساه ده قرب يموت من الخضه .



تيدي فاق فجاه : ايه الي حصل .



احمد : تيدي انا و ملك هنتخطب .



تيدي : ايه .







ملك : اه احمد طلع بيحبني .



تيدي : ازاي يعني انا وانتي سمعناه بودننا انوا بيخونك .



ملك : الا صحيح كنت بتكلم مين من شويه .



احمد : انتي كنتي بتتصنتي عليا .



ملك بعصبيه : غير الموضوع يلا غير .



احمد : كنت بكلم نرمين .



ملك : وانا اصدق ازاي .



نرمين لبست تيدي تاني : اه و**** كان بيكلمني انا .



تيدي : هو في ايه انا كل خمس دقائق مش بحس بنفسي .



ملك وأحمد بدأوا يضحكوا و دخلوا واختاروا فستان الخطوبه و البدله .



ملك : ينها*ر ابيض انا نسيت حاجه مهمه .



احمد : ايه .



ملك : مستأذنتش ماما. و بابا .



نرمين لبست تيدي تاني : انا اتصلت واتكلمت بصوتك و هما وافقوا.



تيدي رجع لوعيوا تاني : في ايه بقي .



ملك و احمد كملوا ضحك .



كلوا خلص شراء و رجعوا علي البيت ؛ اول اما دخلوا البيت سمعوا زغاريط .



ملك : في ايه .



الام : مبروك يا حبيبتي .



الاب : مبروك اخيرا بنتي كبرت .



ميرا : بمناسبه الحاجه الجميله دي ايه رايكوا نعمل خطوبتنا انا و يوسف معاكوا .



ملك : ماشي انا موافقه .



يوسف : ده هيكون حلو اوي .



( ميرا و يوسف اكتشفوا أنهم بيحبوا بعض فعلا ) .



يوسف : انا عندي مفاجاه تانيه .



صاحب يوسف : جوني تقبلي تتجوزيني .



جوني ضحكت : طبعا .



روز طلعت و كلوا عمالي يضحك : ممكن اقولك حاجه يا تيدي .



تيدي : اتفضلي .



روز : انا بحبك ممكن تديني فرصه .



تيدي ابتسم : طبعا .



و توتا توتا خلصت الحدوته طبعا كلوا بيسال ايه اللي حصل لجاسيكا .



جاسيكا الحمد*** هديت لما اكتشفت أن بجد ملك مش بتحب تيدي بس مفيش حد طلع بيحبها علشان هيا حربايه و بتحاول تدمر العلاقات ( نههههههههه احسن )



اتفاجئت ملك ان احمد اختفى بعد الخطوبة وزعلت ومرضت وماتت وانضمت اليه فى عالم الارواح وبرزخ الاشباح معاه ومع نرمين من شوقها اليه واجتمعت بيه وبعدين رأف بهم امونرع واعادهما للحياة واتجوزت ملك احمد وابتدت ملك تفتكر حيواتها السابقة باسم شادن واحمد وعدوهما عصام – اسم عمه اللى قتله وقتل اخته – وتتذكر ملك حياتها الماجنة مع احمد فى ثلاث عصور خصوصا: مصر حتشبسوت ومصر الناصرية والمانيا الامبراطورية الالمانية والامبراطورية النمساوية المجرية



ويوسف قريب ملك يتضح انه زى ادهم صبرى ولكنه مخابرات مصرية ضد افغانستان طالبان والقاعدة والصومال والسودان والجماعات والدول الارهابية والثيوقراطية عموما.. واخت يوسف مخابرات معاه بس حبت واحد من الموساد وحبها واتجوزوا رغم معارضة ومحاربة مخابراتهم لهم



وملك تكتسب من امونرع زيوس جوبيتر وزوجته هيرا جونو واولادهما الالهة البنين والبنات القدامى والحديثين ومنهم ايلوهيم.. اكتسبت منه ملك قدرة الشيبشفتر .. وهى واحمد قدرتهم كمان احتلال الاجسام زى نرمين اثناء الجنس .. ويوافق احمد ويشجع ملك على اتخاذ اربع عشاق نياكين رومانسيين مهذبين متنورين عرب جمهوريين واجانب من اوروبا والصين والهند منهم عجوز ومنهم مراهق مرة تبقى هى واحمد وواحد فيهم ومرة تلاتة معاها ومرة اربعة ومرة خمسة..



ملك اصبحت شيبشيفتر متغيرة الهيئة شكلها الاصلى تشبه الفنانة الهندية الفاتنة الجوزائية سوناكشى سينها وتتشكل احيانا من اجله لتشبه الايطالية دوناتيلا داميانى فى فيلمها الشهير سر لولا او بيكاتو دى لولا.. بنفس حمضها النووى وله علاقة جيرلفريند بويفريند جنسية ورومانسية كاملة بها ظلا معا هى واحمد عشر سنوات دون زواج حتى قررا الزواج اخيرا وايضا دون ولى ولا مؤخر ولا قائمة منقولات ولا شبكة ..



وميرا تصبح اول رائدة فضاء مصرية تهرب من اهلها وزواج مرتب لها وتتعرف برائد فضاء امريكى وتتزوجه وتتحول لدينه وتنجب له ابنا وينطلقان فى اول مهمة طويلة الامد الى خارج النظام الشمسى الى مجموعة شمسية تحوى كوكبا ماهولا يشبه الارض والنجم على بعد مئة سنة ضوئية .. ويخلدان لسبات صناعى يحميهما من الكبر والموت والشيخوخة وحين تستيقظ بعد مئة عام تجد زوجها توفى بسبب عطل فى نظام السبات وتحزن عليه بشدة ثم تهبط بها السفينة الى الكوكب حيث تجد كائنات فضائية تشبه البشر مثل سوبرمان وتحب شخصا من الكوكب الغريب وتكتشف لاحقا ان ابنها لحق بهما فى سفينة تالية بفرق عشر سنوات وتتزوج ابنها والرجل الذى من الكوكب الذى يبيح زواج المحارم والجمع بين الاختين او الام والابنة وتعدد الازواج للمراة ... وتكتشف هناك اديانا تختلف وتشبه اديان كوكب الارض والكون امبراطورية كبيرة من كواكب كثيرة ماهولة بمخلوقات تشبه البشر لكنها تعبد الهة مختلفة وكل منهم يرى انه الصحيح .. فتعلم ان الرلجن هيومان ميد



كما كان لاحمد بن خديجة حبيبة وعشيقة اخرى تدعى مى – يتضح انها توام ملك المتماثل من عالم موازى ولكن ملك حوتية ومى جوزائية- سافرت به بقدرتها للسفر عبر الزمن لتريه محارم امهات وابنهائهن تاريخية فى عصور المماليك والعثمانيين والايوبيين والفاطميين والراشدين والبيزنطيين والساسانيين والامويين والعباسيين وغيرهم .. كما كانت مى – وملك- روحهما متناسخة فى عصور كثيرة وفى عالمنا والعالم الموازى باسم واحد دوما هو شادن .. فشادن حجازية نجدية متنورة فى زمن ابراهيم باشا وابيه محمد على فى زمن محمد بن عبد الوهاب ومحمد بن سعود وينقذها احمد الجندى – احمد بن خديجة متناسخ الروح معها دوما- فى جيش ابراهيم باشا من براثن عصام الجندى فى جيش ابن سعود وابن عبد الوهاب اعوام 1811 وحتى 1818 .. وشادن ايضا حجازية نجدية او شريفة مكية متنورة فى زمن اجتياح ال سعود للبلاد فى بدايات القرن العشرين واحمد جندى فى الجيش العثمانى او جيش شريف مكة ينقذها من براثن عصام الجندى فى جيش ابن سعود .. وشادن ايضا ساسانية او بيزنطية وعصام من جنود عمر بن الخطاب واحمد ينقذها منه ومن السبى هى واهلها .. وشادن انصارية او مهاجرة فى القرن السابع وزوجها عصام وتهرب منه على يد احمد ويعيشان فى بيزنطة او اوروبا او الصين او الهند .. وشادن يبيعها اهلها لخليجى يدعى عصام وينقذها منه احمد السكيولارى.. وشادن من ايران البهلوية وقت نكبة الخمينى 1979 او من افغانستان الشيوعية الديمقراطية وقت نكبة طالبان وينقذها احمد .. وشادن واحمد من جوز اوف مدينا وينقذهم البريداتور السكيولارى كما فى فيلم بريداتور لشوارزنجر .



ويعثر احمد وملك على مقبرة فاوندر اوف تيرورست سالافيست واهابيست موزلم براذر هوود و كوتبيزم وهاوس اوف سوود وهى مقبرة شريرة صحا منها الشر وتستطيع ارواح سكيولارية القضاء على هذه المقبرة وارواحها الشريرة..



وكان لاحمد وملك صديقة تدعى مجازا سلمى قادمة من الماضى .. سلمى واهلها خليط من بيزنطة وساسان بعد الاراب كونكويست مثل فلسطينى المخيمات يلجاون الى الدول المجاورة مثلا اوروبا او الهند والصين وروسيا ويقاومون ويحاربون الاراب راشيدونكاليفيت من هناك .. وسلمى ايضا هى واهلها متناسخو الارواح فلذلك ظهروا وولدوا مجددا فى حيوات تالية فى عصور واماكن مختلفة .. فكانت سلمى واهلها افغان سكيولاريون لجاوا لدول حول افغانستان وقاوموا طالبان والقاعدة .. وكانت سلمى واهلها ايرانيون سكيولاريون وحجازيون نجديون سكيولاريون وصوماليون سكيولاريون وليبيون وسودانيون سكيولاريون لجاوا للدول المجاورة وحاربوا وقاوموا تيروريستس اوف ذير كانتريز الذين استولوا على حكمها..



اصدقاء وصديقات لملك واحمد منهم هجينون وهجينات من ام او اب اسيوى او اوروبى او هندى احمر او من الجمهوريات العربية.. ومنهم متزوجون ومتزوجات او مساكنون ومساكنات وبويفريندات وجيرلفريندات لاناس من كواكب اخرى او عوالم موازية او متناسخى الروح مع شخصيات قديمة او مستنسخون واولاد الهة وبروفيتس وملائكة وجان او من عصر ماض اخر او فتيات عمياوات او فتيان عميان او خرس او فتاة ذات ذراع واحد او اربعة اذرع او لها اجنحة او ذات ذيل .. ومنهم امراة يمكننا تسميتها صاحبة الظل الطويل لانها انفقت على تعليم صبى اصغر منها وكان يرى ظل ساقيها الطويلتين ولم يرها حتى تخرج وكبر ولما راها احبا بعضهما البعض وكانت ثرية وهو فقير وتزوجها وانفقت عليه وعليها وعاشا بسعادة ..



كما كان لاحمد وملك ويوسف صديقة تدعى نسمة ابوها عاصم عشقها وهى عشقته عشقا رومانسيا جنسيا محارميا وتزوجا زواجا مدنيا بقبرص وبامريكا .. ومراهقة اخرى تدعى نسرين احبت رجلا غريبا فى سن والدها يدعى صدقى.. وكانت قصة الاولى والثانية مع ابيها ومع الرجل الذى فى عمر ابيها مثل قصة فيلمى تيرم لايف وفيلم بلاد فاذر ...







كان وليد شقيق يوسف يعشق امهما عطيات عشقا جنسيا رومانسيا ويعتبرها حبيبته وزوجته والهته وهى كذلك كانهما ابطال فيلمى مرمر اوف هارت وفيلم تايم اوف ويكيدنيس . كما كان وليد يملك قدرة عجيبة على العودة بالزمن مث فيلم زوجة المسافر عبر الزمن او فيلم اباوت تايم فيتكلم مع ابيه المتوفى فى الماضى قبل وفاته ويلعب معه لعبته المفضلة البنج بونج مثلا.. كمان كان وليد يهوى الاخراج وكانت مشاريع حياته اخراج وانتاج فيلم عن حياة فرج فودة واخر عن حياة سيد القمنى وثالث عن اتاتورك واخر عن الحلاج واخر عن بورقيبة وبن على واخر عن القذافى واخر عن محمود مختار واخر عن علمانية سعد زغلول والحزب العلمانى الذى سمى لاحقا باسم حزب الوفد.. كما كان من مشاريعه انتاج واخراج مسلسلات عن حياة رمسيس الثانى وتحتمس الثالث وحتشبسوت وبناة الاهرام وعن عبد الوهاب وفريد الاطرش وثروت عكاشة



كما كان لسهر وحازم قط سيامى وزوجته السيامية وكلاهما سيامى تقليدى القط اسمه شوجركين ابوللو والقطة اسمها بسبوسة















كان احمد بن خديجة سكيولاريا متنورا جدا تلميذا لملك وكانت تسميه احمد بن تحتمس وتسميه ايضا اماديو او اماديوس او اميديوس..تدليلا لاسم احمد..



وكان لاحمد صديق اوديبى الفكر يدعى فوزى يتنافس مع ابيه طاهر جنسيا ورومانسيا حول امه داليا كأن الثلاثة على جزيرة معا مثل فيلم







Savage is loose



كما كان لاحمد وملك ويوسف صديق يدعى ماهر تزوج شبيهة امه طبق الاصل مثل فيلم مرسيدس



وصديقة تدعى غادة لديها موهبة فيلم انكهارت او قلب الحبر كلما قرات قصة ايروتيكية او عادية تخرج الشخصيات من القصة للحياة امامها وحتى كلما شاهدت فيلما ايضا ويمكنها احياء الممثلين والممثلات الاموات بالافلام .



تعرفوا الى جليلة الارملة التى عمرها نيف وثلاثون سنة وهى ام سوسن تفعل مثل بطلة فيلم وومب ايفا جرين عشقت شابا مرض وتوفى قبل ان يتزوجها وتقرر فى هذا السن بمساعدة عالم وراثة ان تحمله جنينا فى بطنها بعد استنساخه وحين يولد ينمو بسرعة عجيبة خلال اشهر يصل الى عمر المراهقة، ويعشق امه وحبيبته جليلة ويمارس معها الحب والجنس وتحمل منه..



وابنتها سوسن لديها موهبة ايروتيكية مع المرايا مثل فيلم ميرورز ولكن بشكل ايروتيكى وليس قتل ولا رعب.. كما انها رئيسة ادى قراءة او نادى كتاب لعدة كتاب مثل ديكنز ودوماس وستاكبول واندرو لانج وبرام ستوكر ومارى شيلى وداروين وارثر اربيرى وداروين وفرج فودة وبعض مؤلفات نجيب محفوظ وسيد القمنى وحامد عبد الصمد ونبيل فاروق واحمد خالد توفيق ورؤوف وصفى مثل فيلم جين اوستن بووك كلاب.. كما انها رئيسة نادى سينما ودراما او نادى افلام ومسلسلات لاجمل الافلام والمسلسلات مثل كويلز وبروس المايتى وديت وذ ان انجيل وفهرنهايت 451 ومسلسل مان ان ذا هاى كاسل ومسلسل اوريجينالز ومسلسل فرينج ومسلسل فايرفلاى وافلام لاند اوف بلايند و لجيون واوتلاندر وفيلم رانجهانا وفيلم رابتا واناذر ايرث وعفريتة اسماعيل يس وعروس النيل وعفريتة هانم والافوكاتو ولا وقت للحب و صمثينج نيو و جون كارتر و ديفيد اند فاطمة وبومباى 1995 و شنجهاى كيس و شنجهاى كنايتس و لا امانت و هاو ستيلا جوت هير جروف باك و كام باك تو مى و ايك ثا تايجر و اوم شانتى اوم و براند نيو تستامنت و كام سى ذا بارادايس وروميو ماست داى و فليرتنج وذ فورتى و كاران ارجون و ريستكاترز و الامير والمارين وطبعا ستار جيت (ايلوهيم بدلا مع رع) و اكس من ابوكاليبس وسوبرمان فيرسس باتمان و خطبت سوسن فى اصدقائها بالناديين عن العلمانية ومدى تاثير الدموية فى الرلجس فاناتكسيزم وتحويل الموزلمزبيبول الى قتلة بدم بارد مثل افلام ويكرمان بنسختيه بالسبعينات وبالالفية و فيلم فى فم الجنون ان ذا ماوث اوف مادنيس وكانه عن البوك اوفكوران والفيكه بدلا من روايات رعب ساتركين .. وفيلم بيريفمنت .. وخطبت مع الاشتراكية وضد الراسمالية كما فى فيلمى ان تايم و فيلم اليزيوم



وخطبت ضد المهور الضخمة ومؤخر الصداق و الشبكة وقائمة المنقولات والاثاث و الا فعل الشباب مثل فيلم لارس اند ذا ريل جيرل ..



كما حضت سوسن على الزيجات المختلطة بين الاديان والاجيال والاعراق والكواكب والعصور والجنسيات والمذاهب كما فى فيلم ماونتين بيتوين آس.. وفيلم بومباى 1995 وفيلم رانجهانا وفيلم ديفيد اند فاطمة.. وزواج الموزلموومان وذ نانموزلم وزواج المحارم وتعدد الازواج البولياندرى وزواج المثليين والمثليات والجمع بين الام والابنة او الاختين بزوج واحد وزواج محارم الرضاع .. ..











و قولولي الروايه عجبتكوا قد ايه في الكومنتس علشان انا بفرح من كومنتاتكوا الجميله .
 
ق

قيصر ميلفات

عنتيل زائر
اعترافات بنت مراهقة مدمنة زبدة فول سودانى وغريبة الاطوار







ملك بطلة القصة كانها مراهقة امريكية بكل مواصفاتها ورقتها وتحررها وملابسها وجمالها ومياصتها وحتى لهجتها الامريكية غاوية طول القصة تاكل زبدة فول سودانى وتشرب كاكاو باللبن



يوسف ابن عمها



احمد استاذها فى الجامعة – الشبح



اخته نرمين الشبح



عمهم عصام



تيدى صديق اجنبى لملك وبيحبها ومن ضمن عشاقها الاربعة مع احمد



وجاسيكا اخت تيدى



روز وجونى اصدقاء جاسيكا وروز بتحب تيدى



ميرا البنت اللى بتحب يوسف بس عرفت انه بيحب ملك







الفصل الأول 1







ملك بصويت : انتَ مين ؟؟



احمد : أنتِ اللي مين ؟



ملك : نعم يا رو"ح ماما انتَ اللي في غرفتي و علي سريري .



احمد فتح عينه بهدوء و بص حواليه : اه صحيح انا فين بصي مش مهم انا هكمل نومي و لما اصحي هبقا افهم .



ملك سحبت البطانيه من عليه : بقولك ايه يلا اصحي و فهمني انتَ جيت هنا ازاي .



فجاه باب الغرفة خبط .



امير اخو ملك : يلا يا بنتي هتتاخري علي الكليه .



احمد بص لملك : ينهار ابيض انا كمان هتاخر علي الكليه .



ملك : انتَ عايز تمشي من غير ما تقولي انتَ مين و دخلت هنا ازاي ؛ لاء ده في خيالك يا حبيبي .



احمد : انا لازم اروح الكليه بسرعه هبقي افهمك بعدين ؛ صحيح ابقي البسي الفستان الاحمر ده بياكل منك حته .



احمد نط من الشباك اه أصل الشباك عند الأرض علي طول أصل ملك ساكنه في الدور الأول .



ملك دخلت لبست لان النهارده اول يوم دراسي في الكليه أصل ملك في سنه أولي كليه ملك خرجت من الأوضه سلمت علي بباها و مامتها و خرجت مع ابن عمها اللي كان مستنيها تحت البيت علشان يوصلها .



يوسف ( ابن عم ملك ) : ايه يا بنتي التأخير ده أنتِ عمرك ما كنتي متأخره كده .



ملك : مافيش .



ملك و يوسف ركبوا العربيه و طلعوا علي الكليه ملك و يوسف دخلوا نفس القسم كمان .



ملك : ايه ده انتَ ماشي ورايا ليه .



يوسف : انا داخل القسم بتاعي .



ملك : انتَ بتهزر صح .



يوسف : لاء بجد .



ملك : يابني انا كبرت مينفعش الاهتمام الزياده ده .



يوسف : انا اصلا مش داخل علشانك انا دخل علشان بحب المواد هنا .



ملك : و****ِ .



يوسف طلع لسانوا لملك : أيون . ?



ملك و يوسف دخلوا و قعدوا جنب بعض و ملك سرحت في اللي حصل الصبح فجاه يوسف بص لملك و قال : ايه الهزار التقيل ده .



ملك : في ايه .



يوسف : جايبين دكتور صغير في السن انا كنت فاكر نفسي هبقي احلي واحد في الدفعه بس برضوا انا حلو .



ملك رفعت عنيها علي الدكتور بهدوء و اتصدمت أن الدكتور ده هو احمد اللي كان في غرفتها الصبح .



ملك بصوت عالي : ين"هار اس"ود .



يوسف بصوت هادئ : ايه يا بنتي الفضيحه دي .



الدكتور لف وشوا بهدوء : اطلعي بره .



ملك : بس ....



الدكتور : مفيش بس اطلعي بره .



ملك طلعت و يوسف استأذن و طلع وراها .



يوسف : في ايه .



ملك : مفيش .



يوسف : ملك انتِ عمرك ما خبيتي عني حاجه .



ملك : ما انا بقولك مفيش حاجه .



يوسف : براحتك تعالي ناكل .



ملك : يلا .



يوسف : صحيح عمي و مرات عمي مسافرين انهارده و امير هيبات عند صحبوا .



ملك : ايه ده هما مقلوليش ليه .



يوسف : علشان انتي صحيتي متأخر .



ملك : طب انا هعمل ايه .



يوسف : هتروحي عادي جدا و لو اي حاجه حصلت هتكلميني .



ملك : ماشي .



اليوم خلص و يوسف وصل ملك البيت ؛ ملك لقت الشقه فاضيه حرفيا .



يوسف : انا هروح اجبلك اكل و هاجي .



ملك : ماشي .



يوسف خرج و ملك فضلت في البيت مره واحده الباب خبط .



ملك : يا بني انتَ لحقت و بصت من العين السحريه و اتفجأت بالدكتور هو اللي علي باب الشقه











الفصل الثاني 2



ملك : يا بني انتَ لحقت و بصت من العين السحريه و اتفجأت بالدكتور هو اللي علي باب الشقه .



ملك راحت ناحيه الباب اكتر .



ملك : مين .



الدكتور : انا استاذ احمد جاركوا .



ملك : انهي جار .



الدكتور : اللي في الشقه اللي فوقك .



ملك : انا عمري ما شوفتك قبل كده .



الدكتور : لاء انا اعرف أهل حضرتك و هما يعرفوني .



ملك : طب انت عايز ايه .



الدكتور : وانا بلم الغسيل وقع مني حاجه عندك ممكن تديهاني .



ملك فتحت الباب بهدوء وكل اللي شاغل تفكيرها هو ازاي متكلمش عن الصبح خالص ؛ اللي قطع تفكيرها الدكتور و هو بيقول : يا انسه ممكن تجيبي الحاجه .



ملك خرجت من شرودها : متدخل تجبها لنفسك يا بابا انا مش الخدامه بتاعتك .



احمد بصلها باستحقار : طب وسعي كده .



ملك بتريقه عادت كلاموا : طب وسعي كده( نيني نيني).



احمد دخل و بعد ملك عن الباب و دخل جاب الحاجه بتاعتوا .



احمد بص لملك باستحقار : لو مكنتش اعرف اهلك كنت ظنيت فيكي ظن وحش .



واللي قلطعهم دخول يوسف .



يوسف : ايه اللي حصل فتحه الباب ليه يا بنتي .



فجاه يوسف وقف بزهول وأيده علي وشوا من الصدمه : الدكتور أحمد هنا بنفسوا .



ملك : فيه ايه يا عم انت مش المفروض تقتلوا و تقتلني علشان هو عندي في البيت لوحدنا .



يوسف ضحك جامد : انتي فاكره أن الدكتور أحمد القمر ده ممكن يبوصلك .



ملك : اعدل كده يلا .



يوسف : اششش اسكتي ؛ حضرتك عايز تشرب ايه .



ملك : انت هتستضيفوا في بيتي .



يوسف : انا حر .



ملك : اطلع بره انت و هو بسرعه .



احمد و يوسف : بسسسس .



ملك زقتهم هما الاتنين بره البيت و قفلت الباب .



يوسف بدأ يخبط علي الباب : افتحي يا ملك هقول لعموا و طنط .



ملك : خفت ياض خفت اعمل اللي انت عايزوا .



يوسف : طنط و عموا هيسافروا اكتر من اسبوع فأنا مش هاجي تاني لو مفتحتيش .



ملك : انا اصلا مش محتجاك .



ملك دخلت الاوضه علشان تنام و فضلت تفكر في الدكتور الغريب ده لحد اما راحت في النوم ملك نامت صحيت اتفجأت .



ملك : ينها"رك اس"ود انتَ هنا تاني ليه .



احمد فتح عينوا : سبيني في حالي بقي عايز انام .



ملك : اصحي يا رو"ح ماما بدل اما ازعلك .



احمد : ايه ده انتي مين .



ملك : بقولك ايه انا زهقت من السؤال ده أنا مش هسيبك إلا لو قولتلي انت بتدخل هنا ازاي .



احمد بص علي الساعه : ينهار ابيض انا هروح الجامعه .



ملك مسكتوا من القميص : مش هسيبك المرادي بجد مش هسيبك .



احمد : ممكن تبعدي .



ملك : لاء إلا لو قولتلي انت بتجي عن ازاي .



احمد بعد ملك بهدوء انا هقولك ؛ ملك بعدت و راح احمد نط من الشباك .



ملك خرجت و هي مش طايقه نفسها و لقت يوسف علي باب الشقه .



ملك : انت بتعمل ايه هنا .



يوسف : كنت خايف عليكي ففضلت هنا علشان اتطمن .



ملك بصوت واطي : الحم"ار ده قاعد هنا و مشفهوش وهو بيدخل .



يوسف : في ايه .



ملك : مفيش يلا بينا .



يوسف : يلا ملك و يوسف طلعوا علي الجامعه .



ملك دخلت و قعدت و فجاه لقت احمد هو الدكتور النهارده تاني ملك بصت بهدوء و قالت : انا مش فاهمه ايه الق"رف ده هو هنا تاني لي ده اصلا دكتور مق"رف .



ملك لقت كلوا بيبص عليها .



ملك : في ايه .



يوسف بضحك : ملك ...











الفصل الثالث 3



ملك لقت كلوا بيبص عليها .



ملك : في ايه .



يوسف بضحك : ملك المايك اللي وراكي شغال .



ملك خبت وشها بسرعه لان كلوا قال أن الدكتور داخل .



الدكتور احمد : في ايه يا جماعه ايه الصوت ده .



الكل سكت بسرعه و قعدوا بهدؤ الدكتور بدأ يشرح و كلوا مركز مع شرحه كويس ما عدا ملك اللي بقت دائما مركزه مع جمالوا و شياكتوا و كمان بتفكر هو ازاي كل مره بيدخل الأوضه بتاعتها من غير ما تحس اللي قاطع شرودها صوت الدكتور .



احمد : انتي اللي قاعده ورا .



كلوا بداء يبص علي بعضوا .



احمد : انتي اللي لابسه تيشرت كشمير .



ملك بصت علي التيشيرت بتاعها و قالت بهدوء : مين ده اللي لابس نفس لون التيشيرت .



احمد : لاء انا مش قصدي علي حد تاني انا قصدي عليكي .



ملك قامت وقفت : ا..أن...انا .



احمد : اه انتي انا كنت بقول ايه .



ملك : م....م.....



احمد : انتي بتمأمئ ليه .



ملك اتكسفت و كلوا بدأ يضحك .



احمد بصوت عالي : كلوا يسكت و انتي اطلعي بره استنيني و سيبي الكرنيه بتاع الجامعه بتاعتك .



ملك : بس .



احمد : اطلعي بره .



ملك اخدت بعضها و طلعت و لقت يوسف خارج وراها علطول .



يوسف : مالك مبقتيش مركزه ليه دايما .



ملك : مفيش .



يوسف : انجزي .



ملك بنرفزه : مش قولتلك مفيش .



يوسف : اهدي بقي و كفايه نرفزه و احكي .



ملك : انا جعانه .



يوسف : انتي مبتشبعيش .



ملك : ايون انا مأكلتش امبارح .



يوسف : يلا بينا .



يوسف و ملك أكلوا و يوسف وصلها تحت البيت واول اما وصلوا .



يوسف : هتقدري تنامي لوحدك .



ملك : اه متخافش يسطا انا ارجل منك .



يوسف : متلمي نفسك بقي .



ملك طلعت لسانها : يلا سمو عليكوا . ?



يوسف : سلام .



ملك طلعت البيت و قررت تفضل صاحيه طول الليل علشان تعرف احمد بيدخل منين .



ملك : انا هعملي كوبايه نسكافيه قد الب"قره كده علشان اسهر طول الليل .



و زي ما كلنا عارفين و اي بنت مصريه اصيله عارفه مع اول كوبايه نسكافيه و اتقتلت زي البق"ره بالظبط ?



ملك صحيت الصبح و حست بحاجه غريبه و حست بالم غريب جدا في جسمها كلوا كان جسمها مكسر .



ملك بصت جنبها و اتفجأت ...........



Bonus track _ جزء زياده مني ليكوا



ملك و يوسف دخلوا المطعم .



يوسف : عايزه تقعدي فين .



ملك : في اي حته .



يوسف : القمر هو اللي يختار .



ملك : ايه يلا قولتلك مبحبش التلزيق اللي انت فيه ده .



يوسف بهدوء مسطنع : طيب ها عايزه تقعدي فين .



ملك : تعالي نقعد هنا جنب الشباك .



يوسف سبق ملك علشان الترابيزه و شد الكرسي و قعدها و زق الكرسي .



ملك : ايه الجمال ده مالك انهارده .



يوسف : بصراحه انا عايز اقولك حاجه .



ملك : قول .



يوسف سكت .



ملك : في ايه !!! عملت مصيبه ايه ما انت بتتوتر كده لو في مصيبه بس .



يوسف : هقولك بعد اما النتيجه تطلع .



ملك : نتيجه ايه .



يوسف : فاكره البرنامج اللي انا اشتركت فيه .



ملك : اههه بتاع الرسم .



يوسف : اه النتيجه هتطلع النهارده و هنعرفها سوي انهارده .



ملك : يس انت اكيد المركز الاول .



يوسف : انشاء **** .



يوسف وملك بدؤا يتكلموا .



في وسط الكلام يوسف قال : ملك صحيح انت بتحبي حد .



ملك بتوتر : ا.......ايه .



يوسف : اصلي حسك متغيره .



ملك : ل.لا.لاء لاء لاء مفيش حد .



يوسف : بجد .



ملك : بصراحه انا مش عارفه بس لو حبيت حد انت اول حد هقولوا .



يوسف : اشمعني ?.



ملك : لانك اخويا .



يوسف : بس انا مش اخوكي بجد .



ملك : لاء احنا متربيين سوا فأنت اخويا و اظن أننا هنفضل اخوات دائما .



يوسف بنرفزه : بس انا مش اخوكي .



ملك : في ايه يسطا ما تعدل كده هو علشان انا كنت محترمه معاك تعلي صوتك و بعدين ركز النتيجه هتظهر .



يوسف و ملك ركزوا لقوا أن يوسف المركز الاول .



فضلوا يضحكوا و فرحانين و نسيوا كل اللي حصل .











الفصل الرابع 4



ملك صحيت الصبح و حست بحاجه غريبه و حست بالم غريب جدا في جسمها كلوا كان جسمها مكسر .



ملك بصت جنبها و اتفجأت بأن احمد نايم جنبها بس المرادي شكلوا غريب اوي .



ملك : انت هنا تاني قوم يلا قوم .



بس مفيش اي رده فعل .



ملك بدأت تعلي صوتها اكتر : قوم يلا قوم .



بس لسه مفيش اي رده فعل .



ملك لاول مره حطت ايديها علي رئس احمد و اتفجأت انوا سخن جدا ملك بدأت تلمس أيدوا و رجلوا و هو سخن اووي اووي .



ملك : ي"نهار ابي"ض انا هقوم اطلب دكتور .



ملك لسه هتخرج لقت احمد مسك ايديها بتعب .



احمد بصوت واطي : ارجوكي افضلي جنبي متمشيش .



ملك بصت في عينوا اتفجأت من هدوأوا و شكلوا الوسيم ملك فاقت من شرودها .



ملك : خلاص حاضر انا هقوم اجبلك مياه ساقعه .



ملك قامت و بصت لاحمد : هو انا بصراحه مش بفهم في الطب بس ممكن اساعدك .



في المطبخ :



ملك : اعمل ايه انا دلوقتي .



ملك فتحت التلاجه و جابت زجاجه مياه ساقعه و فضتها في طبق كبير اوي و جابت حته قماش جديده و خرجت .



في الاوضه :



ملك دخلت و قعدت و جابت حته القماش و بدأت تمسح علي جسم احمد و احمد بدأء يصدر صوت الم .



ملك : هو انا بوجعك .



احمد بصوت هادئ : رجلي وجعاني جدا .



ملك : فين بالظبط ?



احمد نزل أيدوا و لمس الجزء اللي وجعوا ( اخر رجلوا تحت )



ملك حطت ايدها علي رجلوا لقت رجلوا سخنه جدا .



ملك : ايه ده و حطت ايديها علي الجزء .



احمد بصوت خافت : اه اه اه اه .



ملك : مش قولتلك لازم تجيب دكتور .



احمد : انا مش عايز دكتور .



ملك : ليه .



احمد مردش .



ملك زهقت منوا قررت تفتح جوجل يمكن تلاقي حل للسخنيه دي .



ملك بدأت تتبع كل اللي مكتوب .



اول حاجه فردت جسموا كويس علي السرير بعد كده حاولت تشربوا مياه و فعلا نجحت ؛ بس اول اما جت تديلوا الدواء مش عارفه ابدا اخر اما زهقت جابت سرنجه و ملتها مياه و حطتها في بوقوا غصب ? و شربتوا الدواء



ملك : هو انت ليه عامل زي الاطفال .



احمد بصوت طفولي : انا مش بحب الدواء .



ملك ضحكت : انت شكلك بجد *** .



احمد اخد الأسبرين و يكاد اغمي عليه ؛ نام بعمق .



ملك فضلت تمسح جسموا بالحته الساقعه لحد اما حست بتعب ملك سابت حته القماش و بصت علي ملامح احمد .



ملك : هو ازاي في إنسان حلو اوي كده .



و ملك فجاه نامت و محستش بنفسها .



عند يوسف :



يوسف افتكر اللي حصل امبارح و ان ملك مش شيفاه اكتر من اخ .



يوسف اتصل بواحده صحبتوا .



يوسف : الو يا ميرا .



ميرا : الو يابني لسه فاكر .



يوسف : تعالي نتقابل .



ميرا : فين ؟ و ليه ؟؟



يوسف : محتاج اتكلم معاكي .



ميرا : في ايه يابني قلقتني ؟



يوسف : لما نتقابل هقولك .



ميرا : هنتقابل فين ؟



يوسف : في النادي .



ميرا : طب جاهزه هنزل علطول .



عند ميرا :



ميرا : يا تري ايه اللي حصل .



ميرا اتصلت بصحبتها البيست



ميرا : الو .



صحبتها : الو .



ميرا : انا انهارده هقابل يوسف .



صحبتها : بجد .



ميرا : اه و هقولوا .



صحبتها : ابقي قوليلي عملتي ايه .



ميرا : حاضر انا هلبس بس علشان انزل .



صحبتها : تمام باي خودي بوسه ? .



ميرا : ?? .



بعد مرور ٤ ساعات



عند ملك و احمد :



ملك صحت علي ايد بتداري اشعه الشمس عنها ؛ ملك بصت لفوق لقت احمد حاططت أيدوا علشان اشعه الشمس متدايقهاش .



ملك اتعدلت و بصت لاحمد : انت كويس و بخير ؟ الحمد*** انك بخير ؛ الا صحيح انت بقيت تقدر تتحرك ؟ انت ازاي تعبت كده ؟ قولي يا بني بسرعه ؟



احمد : هجاوب علي ده كلوا ازاي .



ملك : اه صحيح .



اللي قاطعهم أن الباب خبط .



ملك : هو انت مستني حد .



احمد : لاء ؛ استني كده ده بيتك اصلا .



ملك : صحيح .



ملك قامت بخوف : ملك مين ؟



يوسف : انا افتحي .



ملك : في ايه .



يوسف بنرفزه : بقولك افتحي .



ملك : مش قولتلك متتنرفزش عليا تاني .



يوسف بنرفزه : ملك انا عرفت أن في حد عندك افتحي بسرعه .



ملك : ايه ايه ............



Bonus track جزء مني ليكوا



في النادي :



يوسف : ازيك .



ميرا : ازيك عامل ايه .



يوسف : الحمد*** انا عايز اتكلم معاكي .



ميرا بسعاده : مش لما ناكل الاول .



يوسف : لاء انا عايز اقولك حاجه .



ميرا : وانا كمان .



يوسف : قولي .



ميرا بسعاده : لاء قول انت الاول .



ميرا في عقلها : اخيرا هيقولها .



يوسف : انا عملت اللي انتي قولتيلي عليه .



ميرا : قصدك ايه .



يوسف : حاولت اعترف للي انا بحبها .



ميرا وشها اصفر : ايه اعترفت لمين .



يوسف : حاولت المح لملك .



ميرا اتخضت : لحظه بس هو انت كنت بتحب ملك .



يوسف : اه كنت بحبها بس للاسف باين انها بتحب واحد تاني .



ميرا بخوف : ايه ايه يوسف انا لازم امشي .



يوسف : بس انا لسه محتاج اتكلم معاكي ؛ عايزك تقوليلي اخليها تحبني ازاي .



ميرا : انا ماشيه سلام .



يوسف : طب ابقي كلميني لما تروحي .



ميرا اخدت شنطتها : طب ماشي سلام .



ميرا مشيت و قفت علي النيل .



ميرا : الو .



صاحبتها : الو عملتي ايه .



ميرا بعياط : عملت ايه ؛ انتي عارفه ايه اللي حصل .



صاحبتها : ايه ايه اللي حصل .



ميرا : يوسف بيحب ملك .



صاحبتها : طب معلشي طب انتي هتسكتي علي كده .



ميرا : اومال اعمل ايه أجبروا يعني .



صاحبتها : بوصي انا عارفه مصيبه عن ملك .



ميرا بتشوق : ايه !!!! قولي بسرعه .



صاحبتها : ...











الفصل الخامس 5



يوسف بنرفزه : ملك انا عرفت أن في حد عندك افتحي بسرعه .



ملك : ايه ايه .



ملك دخلت بسرعه علشان تصحي احمد .



ملك : قوم بسرعه .



ملك قالت كده و هي بتشد اللحاف من عليه .



احمد بتوتر : في ايه في ايه .



ملك : يوسف عارف انك هنا ؛ انت لسه هتسال قوم يسطا .



احمد : انا مش قادر اقوم .



ملك : وعامل نفسك كل مره سلاحف نينجا و بتنط من الشباك قوم نط بقي يلا .



احمد قام بتعب لما بدا الباب يخبط أكثر ؛ احمد نط من الشباك و خرج و راح علي السلم ملك خرجت جري و فتحت الباب .



يوسف دخل بقوه : مين عندك مين عندك .



ملك : دور براحتك مفيش حد عندي .



يوسف دخل كل الاوض بجنون و ملقاش حاجه .



يوسف : هو فين ابن ال*** ده .



ملك : لو سمحت احترم نفسك قولتلك مفيش حد .



يوسف رفع كل الملايات حرفيا و فتح كل الدواليب و بيدور فيها .



يوسف بنرفزه : خبتيه فين ؟؟؟؟



ملك بزعيق : قلتلك مفيش حد .



يوسف : يا بنت ال*** يا ميرا .



ملك : اففف بقي دخلت ميرا في الموضوع تاني قولتلك البت دي مش سالكه .



يوسف : ملك قولي الحقيقه مكنش في حد هنا .



ملك : قولتلك لاء بقي انت قرفتني .



يوسف لسا هيخرج سمع صوت رجولي جي من وراه .



احمد : ايه في ايه يا جماعه صوتكوا جايب اخر الشارع .



يوسف : مافيش .



احمد : انا زي اخوك قول .



ملك : انتوا الاتنين بتدخلوا البيت بتاعي بدون استأذان و اهلي مش موجودين اطلعوا بره .



احمد : ممكن تهدي يا انسه و تفهموني في ايه .



ملك : الباشا كان فاكر في راجل عندي في البيت .



احمد : لاء حد **** الانسه ملك محترمه جدا و عمرها ما عملت حاجه من كده .



يوسف : حضرتك شايفها كل يوم دخلت حد قبل كده .



احمد : ابدا .



ملك في نفسها : الحمد*** الحمد*** ؛ بس هو انا ليه حاسه في كلاموا انوا مش فاكر انوا كان عندي هو اللي انا بشوفوا ده شبح ولا ايه ??



ملك : ممكن تمشوا بقي .



ملك بدإت تزق يوسف و احمد بره البيت بهدوء و اغلقت الباب وراهم .



ملك دخلت لبست علشان تلحق الجامعه مع انها كانت تعبانه جدا و حاسه انها عندها دور برد قوي ؛ ملك لبست و نزلت بس ملقتش يوسف تحت فاتصلت بيه .



ملك : الو يا يوسف .



يوسف : الو .



ملك : مجتش ليه .



يوسف : مش هاجي انا هقابل حد .



ملك : طب انا هروح الجامعه .



يوسف : براحتك بس خلي بالك من نفسك .



ملك ركبت اوبر و جالها مكالمه .



ملك : الو يا حبيبتى انتوا فين .



مامت ملك : احنا في جنوب افريقيا .



ملك : بتعملوا ايه .



مامت ملك : الاطفال هناك محتاجين رعايه هناك في مجاعات كتير اوي .



ملك : **** معاكوا فين بابا .



الاب : الو يا حبيبتى عامله ايه .



ملك : الحمد*** .



السواق : وصلنا يا انسه .



ملك : أنا اسفه انا هقفل لاني عند الجامعه خلاص .



الاب : ايه ده هو فين يوسف .



ملك : الاستاذ قال اني عندي راجل في الشقه و جه دور و ملقاش حاجه و طلع بيتهمني بسبب البت البارده اللي اسمها ميرا دي الهانم قالتلوا اني كل يوم عندي راجل في البيت .



الاب : ايه العبيط ده معلشي يا بنتي هو خايف عليكي صحيح اخوكي سافر العين السخنه مع اصحابوا فخلي بالك من نفسك .



ملك : متخفش انت مربي راجل .



الاب : ماشي يا حبيبتي و خلي بالك من صحتك لحسن صوتك غريب .



ملك : باي ???.



ملك دخلت الجامعه و فجاه حست انها دايخه و دخلت المحاضره عادي جدا بس مكنتش قادره خالص .



احمد : انتي يا انسه .



كلوا بدأ يبص لبعضوا .



احمد : اللي لابسه فستان احمر .



ملك : انا زهقت بقي ؛ نعم يا باشا .



احمد : باشا اسمي دكتور ؛ المهم انتي تمام .



ملك : اه تمام .



احمد : طب اطلعي اشرحي لزمايلك ده .



ملك : حاضر .



اول اما ملك وصلت لحد البروجيكتور محستش بنفسها و اغمي عليها .



احمد : انسه انسه .



الطلبه كلهم اتخضوا بس احمد مفكرش وساب كل حاجتوا و اخدها و خرج بيها من القاعه بس اخد مفتاح العربيه و كمان التليفون ؛ احمد راح بيها علي اقرب مستشفي .



في المشفي :



احمد دخل بيها بزعيق و خبط علي كل حيطه .



احمد بزعيق : حد يلحقها .



الدكتور اخد ملك منوا و دخلها الاوضه بتاعت الطوارئ .



بعد مرور ساعه خرج الدكتور .



الدكتور : حضرتك تقربلها .



احمد : اه انا مرتبط بيها .



الدكتور : الاستاذه كانت تعبانه اوي من الصبح و قست علي نفسها لحد اما اغمي عليها بسبب فقر الدم .



احمد : طب انا اقدر اخودها .



الدكتور : اه طبعا بس هي لسه نايمه و كمان مش هتقدر تتحرك انهارده و لازم حد يعتني بيها كويس جدا .



احمد : مش مشكله .



احمد اخد ملك علي البيت بتاعوا و حطها علي السرير .



احمد بدموع : انا اسف و**** انا السبب انا السبب .



ملك فاقت : انا فين أنا فين .



احمد : اغمي عليكي و انا اخدتك المستشفي بس انتي تمام الحمد*** .



ملك : انا لازم اروح .



احمد : مش هتقدري .



ملك فعلا حاولت تقوم بس مقدرتش .



احمد : ممكن تفضلي مكانك انا ههتم بيكي زي ما اهتميتي بيا امبارح .



ملك : انا عايزه اروح مينفعش افضل هنا .



احمد : بس .







ملك قطعت الكلام بنرفزه : قلت عايزه اروح .



احمد جه جنب ملك و شالها و نزل بيها لحد شقتها و دخلها الاوضه و قعدها علي السرير .



ملك : انت ممكن تمشي .



احمد : لاء انا هفضل معاكي انتي اكيد جعانه .



ملك : لاء .



بس بطنها قالت العكس طلع صوت من بطنها يدل علي الجوع .



احمد ابتسم : انا هطبخلك .



ملك : شكرا .



احمد خرج و دخل المطبخ .



عدي نص ساعه



ملك قامت بصعوبه و هي عماله تتسند علي كل حاجه و بصت علي المطبخ في اللحظه دي مقدرتش تتحمل نفسها .



ملك في عقلها : ايه القمر ده ده بيعرف يعمل كل حاجه ؛ ذكي جدا ؛ غني جدا .



احمد لمح ملك .



احمد : افف بقي انتي ايه اللي خرجك .



ملك : ا.....أن...........انا.



احمد راح علي ملك و قاطع كلامها بانوا شالها و دخلها الاوضه تاني ؛ ملك اتكسفت جدا لدرجت أن وشها بقي شبه الطماطم .



( الكلام ده في الروايات بس مفيش حد بيعمل كده في الحقيقه ?? )



احمد : انا خلصت الاكل لحظه واحده .



احمد خرج و ملك كانت بتموت من الكسوف .



ملك في عقلها : انا عمري ما شفت حد كامل من كل الجوانب كده .



احمد دخل شايل الصينيه اللي عليها كل ما لذ و طاب من الاكل .



عند يوسف :



يوسف : الو يا ميرا .



ميرا : الو .



يوسف بزعيق : انتي ازاي تعملي حاجه زي دي .



ميرا بدأت تعيط : هو ده زنبي اني حاولت اعمل حاجه صح .



يوسف : منيلتيش اي حاجه صح البت حست اني شكاك .



ميرا بعياط : انا اسفه بجد انا اسفه .



عند ملك :



احمد : الحمد*** انك تمام انا هروح بقي .



ملك : تمام يلا مع السلامه .



احمد خرج و طلع علي شقتوا .



بعد مرور ساعه باب الشقه خبط .



ملك : مين .



يوسف : انا .



ملك : الوقت اتاخر مش هينفع افتح.



يوسف : افتحي يا ملك ضروري .



ملك : لاء مش انت بتشك فيا .



يوسف : ملك افتحي .



ملك : لاء .



يوسف : طب انا هستناكي تحت الشباك .



ملك دخلت الاوضه و عملت نفسها مش واخده بالها لحد اما سمعت صوت المطر ملك فتحت الشباك لقت الدنيا بتمطر .



ملك : يوسف اطلع .



يوسف : هتفتحي .



ملك : لاء .



يوسف : طب انا هفضل هنا .



ملك : خلاص اطلع .



يوسف طلع و ملك فتحت الباب .



ملك : ادخل .



يوسف : ملك انا بحبك .



ملك : ...







الفصل السادس 6



يوسف : ملك انا بحبك .



ملك : يوسف انت اكيد بتهزر صح .



يوسف : لاء مش بهزر بقولك ايه انا بحبك من زمان و مكنتش قادر اقولها بس انتي دلوقتي خرجتيني عن شعوري .



ملك : انا اسفه بس انا بحب واحد تاني .



يوسف بنرفزه : قولي بسرعه مين ده .



ملك : انا انا ....



يوسف : قولي .



ملك : انا بحب الدكتور أحمد .



يوسف اتصدم من الكلمه بس قلب الموضوع هزار و بدأ بالضحك .



ملك : في ايه يلا .



يوسف بابتسامه مزيفه : ضحكت عليكي .



ملك : ايه .



يوسف : عرفت انتي بتحبي مين .



ملك : ايه ده يسطا ايه حركات الاطفال دي .



يوسف : مليش دعوه لقد وقعتي في الفخ .



ملك : ادخل يسطا ادخل لحسن تبرد .



يوسف : لاء انا مروح .



يوسف نزل يروح و أعينه كلها كسره ؛ ملك لسه هتغلق الباب لقت الباب يفتح قليلا .



ملك : مين .........



عند يوسف :



يوسف روح البيت و قعد علي الارض في التويلت و بدأ في البكاء بانهيار . ( اخرج من التويلت لحسن تتلبس ? )



فجاه سمع رنين هاتفه .



يوسف : الو .



صديق يوسف المقرب مارك : بنجور .



يوسف : احنا بليل مش الصبح .



مارك : مال صوتك .



يوسف ببكاء : ملك مبتحبنيش .



مارك : لحظه انت قولتلها .



يوسف ببكاء : اه بس قلبت الموضوع هزار لما عرفت انها بتحب الدكتور بتاع الجامعه .



مارك : بتهزر .



يوسف : اكيد مش ههزر في حاجه زي كده .



مارك : ابعتلي كل حاجه عن الدكتور ده و انا هتصرف .



يوسف : طب سلام .



يوسف مسك الموبيل و بعت لمارك كل اللي هو يعرفوا عن الدكتور أحمد .



نرجع عند ملك تاني :



ملك لسه هتغلق الباب لقت الباب يفتح قليلا .



ملك : مين .



قاطع كلامها ذالك الباكي المنهار .



ملك : في ايه .



احمد دخل بسرعه و حضن ملك .



ملك بخوف : في ايه .



احمد بعد عن ملك و فضل صامت حتي سمع صوت الرد وبدأ بالرعش ؛ ملك اقتربت منه و بدأت التهوين عليه حيث تضع يدها علي كتفه و تطبطب عليه .



و بمجرد أن رأي البرق من خلف الزجاج امسك بيد ملك بقوه .



.



ملك : اهدي في ايه .



احمد : ا ...ن...ا...ب..خ..ا...ف..م...ن...ال..ع.واص.ف.



ملك : مش فاهمه ؛ انا هدخل احضر العشاء تاكل معايا .



احمد مسك ايديها بقوه و قال بصوت خافت .



احمد : ممكن متسبنيش و تمشي زي ما اعز الناس عملوا .



ملك : اكيد مش هسيبك .



احمد : انا خايف .



ملك : متخفش انا معاك ديما .



................ بعد مرور نصف ساعه. .................



عند يوسف :



يوسف قام من علي الارض و راح للسرير ؛ بعد كده جتلوا مكالمه .



مارك : الو .



يوسف : الو عامل ايه .



مارك : تمام ؛ انت اللي عامل ايه .



يوسف : هيكون ايه يعني ؛ ببكي علي أحزاني .



مارك : فوق كده يسطا علشان انا عندي حته خبر ليك عن الدكتور ده .



يوسف : خبر ايه .



مارك : حاجه هتخلي ملك تكرهوا للابد حرفيا .



يوسف : قولي ايه هيا .



مارك : ...







عند ملك :



ملك ساعدت احمد علي الوقوف .



ملك : مش هتطلع للبيت .



احمد : ممكن تخليكي جنبي انهارده .



ملك : طب ادخل يلا و امري علي **** .



احمد و ملك دخلو الاوضه احمد نام علي السرير و ملك اخدت كرسي و فضلت جنبوا و هو رافض يسيب ايديها .



ملك : هو ايه اللي حصل .



احمد : من فتره كبيره كنت في عربيتي مع اهلي .



فلاش باك مع احمد :



لما احمد كان عندوا ٥ سنين عائله احمد كلهم قرروا يسافرون بره البلد و كانوا راكبين العربيه بتاعتهم لحد اما الدنيا بدأت تمطر و بدأ في الرعد و البرق في الظهور .



الاب : اربطوا حزام الامان لاني مش شايف قدامي .



احمد : تحت امرك يا كابتن بابا ؛ ممكن نشغل اغنيه .



الام : ماشى شغل اغنية من الزمن الجميل.



لسه الام هتشغل الاغنية و فجاه



الام بصويت : بص قدامككككككككككك .



الام رجعت بكل قوتها علشان تحمي احمد اللي كان راكب علي الكنبه ورا .



اند فلاش باك .



احمد بدأت الدموع في النزول علي خديه بدون شعور منه .



احمد بعياط : بس و في الحدثه دي اهلي كلهم مات*وا .



ملك صعب عليها احمد جدا و بدأت تطبطب عليه علشان تهون عنوا لحد اما نام بهدوأ و ملك كمان غالبها النعاس استيقظت ملك في اليوم التالي علي صوت رنين الهاتف المرتفع .



ملك : الو .



يوسف : ............



ملك بصدمه : انت بتهزر صح .



يوسف : اكيد لاء .



ملك : يعني كده ....







الفصل السابع 7



ملك : الو .



يوسف : الو يا ملك عايز اقولك علي مفاجاه .



ملك : ايه هي .



يوسف : تيدي رجع من السفر .



ملك بصدمه : انت بتهزر صح .



يوسف : اكيد لاء .



ملك : يعني كده هو جي مصر .



يوسف : هو في مصر فعلا .



ملك باندهاش : فين في مصر .



يوسف : هيجي القاهره انهارده كمان ساعه هو اصلا في الطريق .



ملك : طبعا هيجي علي عندي ؛ صحيح جاسيكا اختوا جايه ولا لاء .



يوسف : تقريبا جايه .



ملك : ابصت يا عم هتقابل الكراش .



يوسف : انا اصلا مشوفتهاش بقالي سنين اكيد اتغيرت .



ملك : متضحكش عليا بكلمتين كده من وانت صغير كنت بتحبها .







يوسف بصوت خافت : انا عمري ما بصيت لحد غيرك .



ملك : بتقول ايه .



يوسف : مافيش ؛ سلام انتي دلوقتي معايا مكالمه .



عند يوسف :



يوسف : الو يسطا .



مارك : بونسوار .



يوسف : احنا الصبح اسمها بنجور انت احول ولا ايه .



مارك : فكك مني .



يوسف : ولا تكلمني .



مارك : ولا بتنجان ؛ يسطا سبني اكمل كلامي المهم عملت ايه بالكلام اللي انا قولتلك عليه .



يوسف بضحكه شريره : سيبوا لوقت عوزه . ( الضحكه نهههههههههههههههه)



مارك : طب س س س سلام انت اتعديت ولا ايه .



يوسف : البت جاسيكا جايه انهارده ناوي تكلمها عن صحبتها اللي انت معجب بيها .



مارك : قصدك علي جوني .



يوسف : و**** انا مش عارف هي عجباك في ايه دي اسمها جوني يعني اسم رجالي و قصه شعرها boy cut زي الرجاله ده حتي انا عمري ما شوفتها لبسه فستان .



مارك : it's my type انا بحبها بكل حاجه ؛ صحيح شفت اخر تحديث ليها علي الانستا .



يوسف : لاء وريني كده .



مارك : انا مبحبش اوري لحد صور لاهل بيتي بس انت صحبي و بعدين يعني انت مش هتاخدها مني .



??



مارك بعت ليوسف الصوره .



يوسف : هي شعرها مش بيطول .



مارك : لاء هي بتقصوا علطول .



يوسف و مارك كملوا كلامهم .



عند ملك :



ملك فاقت من شرودها ؛ ملك بدأت تهز احمد بقوه و شالت من عليه البطانيه .



احمد : في ايه في ايه .



ملك : قوم انت مش في بيت ابوك هنا .



احمد : احترمي نفسك ايه اللي حصل .



ملك : جايلي ضيوف قوم علشان انضف البيت .



احمد : ضيوف مين .



ملك : تيدي صاحبي و جاسيكا اختوا .



احمد اتعدل و قال بصدمه : هو انتي مصاحبه كام راجل .



ملك : كتشييير متعدش يا جيمي .



احمد بعصبيه : بقولك ايه اتكلمي عدل .



ملك بعصبيه اكتر : قوم بسرعه يلا .



احمد : خلاص حاضر حاضر .



ملك قالت بعصبيه : هما الرجاله كده مبيجبوش ورا بالساهل لازم يشوفوا العين الحمره .



احمد : سمو عليكوا .



ملك : مش عايزه اشوف وشك انهارده خالص .







ملك طلعت الموبيل بمجرد اما احمد خرج .



ملك : الو يا ماما .



الام : الو يا حبيبتي .



ملك : انتي عارفه مين جي .



الام : مين .



ملك : تيدي .



الام : بجد ابن اللزينه ده جي وانا مش موجوده ده انا مش هسيبوا لما اشوفوا .



ملك : ده حظي بقي .



الام : طب ماشي أنا هجبلك اخوكي من السفر علشان اكيد تيدي هيقعد معاكي .



ملك : مش مهم أصل جاسيكا كمان جايه معاه .



الام : طب ماشي خلي بالك من نفسك .



ملك : طب سلام يا حبيبتي .



عند تيدي :



تيدي و جاسيكا و روز و جوني يتحدثون ( روز صديقه جاسيكا المقربه و جوني أيضا )



تيدي : جاسيكا اخيرا هشوفها .



جاسيكا : اوعي تضيعها من ايدك المرادي .



تيدي : هو انا حم*ار اكيد مش هضيعها .



روز : هو فاضل قد ايه علي اما نوصل .



تيدي : نص ساعه .



روز : اوففف .



تيدي بزهق : في ايه .



روز : أنا جعانه اوي .



تيدي : أنت لسه واكله من عشر دقائق و أنا بجد نفسي اعرف انتي بتودي الاكل ده كلو فين .



روز : في ايه انا بس جعانه .



تيدي : لما نروح البيت هتدوقي اكل طنط العسل .



روز : اكيد طنط دي مش هتبقي طيقاني .



تيدي باستغراب : ليه ?? .



روز : علشان متعرفنيش مثلا .



تيدي : لاء طنط دي عسل و بنتها اعسل منها .



روز : شكلك بتحبها .



تيدي اتكسف .



روز : احكيلي عنها .



تيدي : لاء .



روز و جوني بصوت واحد : بليز بليز بليز ?? .



تيدي : ملك دي بنت عسل احلي بنت علي كوكب الارض جميله جدا و كيوته اوي اوي اوي .



الي قاطع تيدي صوت روز و جوني و جاسيكا وهما بيقولوا : يااااااااه .



ولما اخدوا بالهم أنهم كلهم قالوا نفس الكلمه في نفس واحد بدأوا بالضحك و تيدي كمان يضحك معاهم .



عند يوسف :



يوسف : الو يا عمي .



ابوا ملك : الو يا حبيبي ؛ عامل ايه في الحياه .



يوسف : تمام الحمد*** ؛ وانت يا عمي عامل ايه .



والد ملك : انا بخير صحيح انت وراك حاجه انهارده .



يوسف : لاء في حاجه .



والد ملك : اه ممكن تروح تقعد مع ملك علشان تيدي جاي و مفيش راجل في البيت و انا مش عارف اوصل للبيه اخوها .



يوسف : خلاص يا عمي مترنش عليه تاني انا رايح .



عند ملك :



الباب خبط .



ملك بفرح : مين .



يوسف : انا .



ملك : اوف انت ايه إلى جابك .



يوسف : عمي هو اللي قلي مفيش راجل في البيت فأنا كده الراجل .



ملك : ادخل طب .



يوسف دخل بس شاف جزمه راجل عند الجزامه و ..







الفصل الثامن 8



ملك : ادخل طب .



يوسف دخل بس شاف جزمه راجل عند الجزامه .



يوسف بزعيق : جزمه مين دي .



ملك بصت علي الجزمه و افتكرت .



فلاش باك :



ملك : اطلع بره يلا .



احمد : استني بس هقولك حاجه .



ملك بنرفزه : بقولك ايه اطلع بره بسرعه .



احمد : حاضر حاضر .



ملك : انت بتعمل ايه يلا اطلع .



احمد خرج من الباب و ساب الجزمه .



اند فلاش باك .



عند احمد :



احمد : oh my god نسيت الجزمه عند ملك ( بيتكلم انجليزي علشان يبان قد ايه هو روش ?? ) انا هروح اجبها ( ونبي ما تروح و *** ما تروح )



عند ملك :



يوسف بنرفزه : اتكلمي بتاعت مين دي .



ملك : ا...أن....انا هقولك اهو .



اللي قاطعهم صوت التخبيط .



يوسف بهمس : افتحي وانا هقف ورا الباب .



ملك : بس .



يوسف بص لملك بصه مخيفه .



ملك : حاضر حاضر .



ملك بصوت عالي : مين .



احمد : انا الدكتور أحمد .



ملك : في حاجه يا دكتور .



احمد لسه هيتكلم ملك فتحت الباب : اتفضل اتفضل .



احمد : انا نسيت الجزمه بتاعتي عندك الصبح ؛ في ايه انتي بتبصي كده ليه .



يوسف خرج من ورا الباب : **** **** **** انت ايه اللي خلي جزمتك تيجي هنا انت كنت هنا الصبح .



احمد بتردد : لاء ..



يوسف بزعيق : يعني هي الجزمه مشيت و جت هنا لوحدها .



احمد : لاء انا احكيلك .



ملك : انا بصراحه مش قدره اخبي اكتر من كده .



يوسف : احكي يا حبيبتي .



احمد أتدخل في نص الكلام : انا بحب ملك و حاولت مليون مره اني اكلمها و هي ترفض فأنت الصبح خبط فهيا فتحت و انا حاولت ادخل اتكلم معاها بس هي صدتني فانا خرجت و نسيت الجزمه .



يوسف : الكلام ده صح يا ملك .



ملك : اه صح .



يوسف : لو طلعتوا بتكدبوا متعرفوش ممكن اعمل ايه .



اللي قاطع كلامهم جت ليوسف مكالمه .



ملك : انت كذبت ليه .



احمد : هحكيلك بعدين .



ملك : انا عمري ما خبت اي حاجه عن يوسف و بسببك كذبت .



احمد : انا اسف بس انا عايز اقولك حاجه اول اما الناس اللي جابين دول يمشوا .



ملك : هستناك .



في مكالمه يوسف :



يوسف : الو يبني .



تيدي : الو .



يوسف : انت فين .



تيدي : انا قربت عليكوا اهو .



يوسف : طب يلا بسرعه احنا مستنينك بفارغ الصبر .



تيدي : قول لطنط مامت ملك اني معايا ثلاثه بنات .



يوسف: ايه ده انت عايز ملك تستضيف اربعه بنات ( بضحك ) ??



تيدي بضحك : لاء هيبقوا خمسه ما انت كمان موجود ? .



يوسف : علي فكره ولا طنط ولا عمو موجودين .



تيدي : اومال هما فين .



يوسف : مسافرين .



تيدي : كان نفسي اسلم عليهم .



يوسف : لما تيجي نبقي نتكلم .



تيدي : انا خلاص تحت البيت و طالع .



يوسف : تمام يلا سلام .



يوسف بصوت عالي : تيدي طالع .







احمد : امشي انا طب .



يوسف : لاء و**** خليك اتغدي معانا .



احمد : شكرا بس .



يوسف قاطع احمد : مفيش بس لازم تقعد .



احمد : طيب شكرا جدا .



الباب خبط :



ملك : يس يييييس يس يييييس مين .



تيدي : انا .



ملك فتحت الباب بفرح رهيب جدا و حضنت تيدي .



تيدي : عيب يا ملك انتي كبرتي .



ملك : والا عيب ولا حاجه انت وحشني جدا جدا .



تيدي : خلاص ابعدي علشان اسلم علي يوسف .



ملك بعدت سنه صغيره و فضلت متعلقه في ايد تيدي .



تيدي : ايه يلا يا يوسف انت كبرت كده ازاي .



يوسف : يسطا هو انت اللي صغرت مانت كمان كبرت اوي اهو .



تيدي : ملك ممكن تبعدي شويه .



ملك زي الاطفال : no nope none .



تيدي : انا معايا ناس .



ملك بصت بطرف عينها زي الاطفال : ايه ده جاسيكا .



جاسيكا : ازيك يا جميله .



ملك بوزت بوقها ببراءه : كده متسأليش عليا الفطره دي كلها ده حتي تيدي كان بيبعتلي علي النت .



جاسيكا : انا اسفه .



تيدي : انا معايا حد تاني .



دخلت جوني و هي شايله كل الشنط .



ملك بقرف : ايو مين جاب المقرفه دي هنا ? .



جوني برخامه : و**** ما كنت جايه لولا تيدي قعد يتحايل عليا .



تيدي : انتوا ليه دايما نائر و نقير كده .



يوسف حب يهدي الوضع : ازيك يا شبيه الولاد .



جوني بنرفزه : قلتلك مش بحب الاسم ده لو قلتوا تاني هقتلك .



يوسف : شبيه الولاد .??



جوني رمت كل الشنط من أيدها و بدأت تجري ورا يوسف .



يوسف باختناق و هو بيجري : شب.يه...ال..و..لا...د .



جوني : لو جبتك هنفخك .



يوسف : شبيه الولاد ? .



فجاه سمعوا الباب بيخبط .



ملك : ادخل الباب مفتوح .



دخلت روز و هي عنيها في الارض و مكسوفه .



ملك : انتي مين .



تيدي : دي صحبتي الاخيره و دي مفاجاه ليكي خلتها تجي معايا لأنها نفسها تشوف مصر و كمان علشان تبقي صحبتي .



فجاه قاطعهم صوت .



احمد : احم احم انا هنا .



ملك : صحيح نسيت اعرفكوا ده احمد جاري و دكتوري في الجامعه .



تيدي : ازيك .



احمد : الحمد*** .



روز من اول اما شافت احمد و هي عينيها يكاد هتطلع قلوب.



ملك قطعت شرود روز .



ملك : ازيك .



روز : الحمد*** .



ملك بطفوليه : اوووف انتي ممله اوي اوي .



تدي : لاء لو خبطيها هتشتعل معاكي ( بتريقه ) .



روز سابتهم و قربت علي احمد و مدت ايديها : ازاي حضرتك .



احمد مد أيده : الحمد*** .



روز رفعت عينيها عليه و طلعت الموبيل و رجعت شعرها علي وره : ممكن رقمك .



ملك كانت هتموت و هي مش فاهمه ليه فقررت تعمل حاجه مجنونه دخلت وسط احمد و روز : لاء لاء الدكتور أحمد مش عندوا رقم .



احمد : بسس...



ملك قاطعت احمد و قالت : ايه يا ابني انت لسه رقمك بايظ هتديها رقم مين .



في اللحظات دي كانت جاسيكا قربت من تيدي .



جاسيكا بهمس : خلاص للاسف ضاعت منك .



تيدي بهمس : لاء لسه في فرصه .



تيدي بصوت عالي : ايه يا جماعه مش هتاكلونا .



ملك : اه صحيح يلا اقعدوا علي الطرابيزه و انا هجيب الاكل .



تيدي : لاء طبعا انا جاي اسعدك .



احمد : ودي تيجي خليك انت انت ضيف .



تيدي : ما انت ضيف زي زيك .



احمد : لاء .



تيدي : و**** .



وبان أن تيدي و احمد هيمسكوا في بعض لحد اما يوسف أتدخل .



يوسف : انا اللي هساعد ملك اقعدوا انتوا الاتنين .



ملك خرجت بالكباب و الكفته و الطرب و الاستيك ؛ ملك راحت تقعد لقت احمد و تيدي قاموا في نفس الوقت و كل واحد قعد جنبها من ناحيه .



ملك : في ايه .







احمد و تيدي في نفس الوقت : انا بحب الكفته .



ملك : طب يلا بالهنا و الشفا .



تيدي مد أيده علي طبق الكفته و راح علي طبق ملك : اتفضلي انا عارف انك بتحبيها .



احمد اخد الكفتيايه : لاء للاسف ملك بطلت تحبها .



ملك : جماعه كفايه .



كل واحد بص في طبقوا و بدأوا بالاكل ؛ بعد الاكل .



ملك قعدت علي الكنبه و يوسف قعد جنبها و احمد و تيدي بدأوا يتسابقوا مين هيقعد جنب ملك الاول ( عارف كده لما تمد في الشارع بطريقه البطريق هما كانوا كده ?? ).



بس تيدي قعد جنب ملك الاول .



احمد قرب عليهم و بص لملك : ممكن تتخري شويه عايز اقعد .



ملك : هو لازم هنا .



احمد : اه لازم .



ملك : انا قاعده جنب تيدي ؛ قولي بقي يا تيدي أنت عامل ايه .



احمد بص لملك : طب انا ماشي .



ملك : اتفضل .



احمد : ايه مش هتوصليني .



ملك قامت : اتفض...



ملحقتش تكمل كلمتها لأنها لقت احمد قعد مكانها.



ملك : ايه حركات الاطفال دي .



احمد : move your feet lose your set .( قوم تخصر مكانك " الترجمه " ) و نهي كلامه بانوا طلع لسانوا ?? .



ملك : لا حول ولا قوه الا ب**** العلي العظيم .



كلهم قعدوا ساعات لحد اما الساعه جت ١٢ بليل .



ملك : ايه مش هتناموا .



تيدي : و**** هموت وانام .



ملك : انت هتنام هنا في الاوضه دي و البنات هيناموا معايا ؛ و خد معاك يوسف .



احمد : وانا .



ملك : متطلع شقتك .



احمد : خلاص ماشي .



ملك خرجت تخرج احمد .



احمد : ملك انا عايز اقولك علي سر .



ملك : ايه .



احمد : تعرفي ليه انا كنت باجي عندك الاوضه و احيانا بنسي .



ملك : ليه .



احمد : ...







الفصل التاسع 9



احمد : تعرفي ليه انا كنت باجي عندك الاوضه و احيانا بنسي .



ملك : ليه .



احمد : لاني.... لاني ......



ملك : أنجز انا هموت من الفضول .



احمد : لو قولتلك مش هتسبيني و تفتكريني مجنون .



ملك : أنجز .



فجاه ملك سمعت صوت .



تيدي : انت طولتي بره ليه .



ملك : انا جايه .



تيدي : لاء انا اللي جايالك .



ملك : قول بسرعه .



احمد بصوت خافت : انا ..........



ملك : مسمعتش حاجه أنجز .



احمد : سلام لأن تيدي خلاص وراكي .



ملك : اوووف متتكلمش معايا تاني إلا لو قولتلي الحقيقه .



تيدي : يا بنتي .



ملك قفلت الباب بسرعه



ملك : تيدي ؛ انت منمتيش ليه .



تيدي : عايز اتكلم معاكي .



ملك : طبعا اتفضل .



تيدي : انت عملتي ايه من غيري كل الفتره دي .



ملك : عادي قعدت مش عارفه اتعامل مع الناس لحد اما اتعودت .



تيدي : بس انتي اللي سافرتي .



ملك : ما انت عارف ابويا قرر يعيش في مصر لانوا بيحبها.



تيدي : وانا كمان بحبها و بحب ناسها . ( معاكسه بربع جنيه )



ملك : بجد انا زعلانه جدا اني مشيت ؛ صحيح انت هتكمل حياتك هنا ولا ايه .



تيدي : ايون اجتمال كبير .



ملك بطفوليه : هيييييي .



تيدي : في ايه .



ملك : يس انت مش هتسافر .



تيدي : ملك انا عايز اسالك سؤال .



ملك : اتفضل .



تيدي : انت بتحبي حد .



ملك : اشمعني .



تيدي : عادي فضول .



ملك : اه بحب حد انا مش فاهمه عنوا اي حاجه و حساه غريب اوي عني .



تيدي : مين ده .



ملك : لما يكون عندي شجاعه هقولك .



تيدي : ماشي وانا مستنيكي ؛ ولو حصل اي حاجه تتأكدي اني موجود دائما ليكي .



ملك : وانت .



تيدي : وانا ايه .



ملك : بتحب .



تيدي : اه بحب .



ملك بفضول : مين ها مين ؟؟ ??



تيدي : بنت جميله اوي و طيبه و عسل .



ملك : ياه يارتني كنت انا .



تيدي : طب ليه اساسا استبعدتي نفسك .



ملك : oh my goodness هو ممكن اكون انا !!!



تيدي : ممكن .



ملك ضحكت : ايون بقي حسسني اني جامده كده و كل الناس بتحبني .



تيدي : ملك انا بجد .



ملك قطعت كلاموا : الا صحيح يسطا انا حاسه انك معجب بروز .



تيدي : لاء ؛ ممكن تسمعيني.



ملك : اتفضل .



في غرفه ملك و روز و جاسيكا و جوني قاعدين سوا : ( بتكلموا بالفرنش )



روز : هي ملك راحت فين .



جاسيكا : وقفه بره مع تيدي .



جوني : ليه .



جاسيكا : حاجه خاصه .



روز : الا شوفت الواد احمد .



جاسيكا : مالو .



روز : جامد جدا انا بجد حبيتوا .



جاسيكا : قربي منوا و لو عرفتي تخليه بحبك خليه يحبك .



روز : ليه .



جاسيكا : مش عاجبني يا ستي.



روز : تمام تحت امرك .



عند احمد :



احمد : اوف هما بيعملوا ايه دلوقتي .



احمد رمي نفسوا علي السرير يمكن ينسي أو يسكت .



احمد : لاء انا مش قادر .



احمد طلع تليفونوا و بدأ يقلب في الفيس و هو هيموت من الزهق .



احمد : انيل ايه انا دلوقتي .



احمد من كتر الزهق وقف في البكونه .



احمد : ايه الصوت ده .



( اه احب اقلوكوا أن احمد يقدر يسمع تيدي و ملك بكل سهوله )



احمد حس بانتصار انوا يقدر يسمع كل حاجه ( نهههههه انتصار ??? )



في نفس اللحظه عند ميرا : ( ميرا البنت اللي كانت بتحب يوسف بس للاسف عرفت انوا بيحب ملك " مجرد تذكير")



ميرا : الو يا بنتي .



صحبت ميرا : الو يا بنتي في ايه الوقت متاخر جدا.



ميرا ببكاء : انا مش قادره مش قادره .



صاحبتها : في ايه .



ميرا : مش قادره أشيل يوسف من تفكيري .



صاحبتها : هو انتي مهزقه يا بت ولا ايه مش كفايه اهانه اخر مره .



ميرا : اعمل ايه مش قادره أنساه ( مهزقه ليفل الوحش تم مسح البلاط بكرامتها بنجاح ?? )



صاحبتها : طب انتي ناويه تعملي ايه .







( عارفين ميرا فكرتني بأيه بالاغنيه بتاعت " اين الكرامه انا لا اراها ابحثوا معي يا اصدقاء " ???)



ميرا : مش عارفه بس انا مش قادره .



صاحبتها : وانا اعمل ايه .



ميرا : فكريلي في فكره أعجبوا بيها .



صاحبتها : عندي فكره جامده .



ميرا : ايه هي !!!!! ؛ قولي بسرعه ؛ ها ها ها.



صاحبتها بنرفزه : بس في ايه انا مش لاحقه اتكلم .



ميرا : المايك معاكي اتفضلي يا استاذه .



صاحبتها : بصي يا بنتي قوليلوا انك تقدري تخلي ملك تحبوا .



ميرا : نعم يا ماما ايه الهبل ده .



صاحبتها : اوووف انا مصاحبه بقر*ه يا جماعه .



ميرا : لمي نفسك انا مش فاهمه .



صاحبتها : قوليلوا كده و شوفي انتي ملك بتحب ايه وخليه يعمل عكسوا .



ميرا : فكره حلوه .



صاحبتها : لاء انا لسه مخلصتش .



ميرا : عايزه ايه تاني .



صاحبتها : اعرضي عليه انوا يرطبت بيكي علشان ملك تغير وانتي اصلا عارفه أن ملك مش بتحبوا فهيحبك انتي .



ميرا : ايه ده ده ابليس يبكي في زاويه .



صاحبتها : انتي حماره يا بنتي دي فكره محروقه في كل الروايات و المسلسلات بس البيه ملوش في العربي فمش هياخد بالوا .



ميرا : اه فعلا طب سموا عليكوا دلوقتي انا هروح انام و اكلموا الصبح.



صاحبتها : لاء صبح ايه كلميه دلوقتي .



ميرا : طب ماشي .



صاحبتها : ابقي سجليلي المكالمه .



ميرا بطفوليه : تحت امر الكابتن القرصان .



ميرا قفلت مع صاحبتها و قعدت تفكر لحد اما قررت تكلم يوسف .



ميرا : الو .



يوسف بنعاس: الو .



ميرا : عامل ايه .



يوسف : مش قولتلك متكلمنيش تاني .



ميرا : انا هرضيك اهو .



يوسف : ازاي يا هانم .



ميرا : انا عندي فكره جامده .



يوسف : ايه هيا .



ميرا : ايه رايك اساعدك تقرب لملك بطريقتي الخاصه بما اني بنت زيها و كده .



يوسف باستماع و تركيذ : ازاي بقي .



ميرا : مثل انك مرتبط بيا .



يوسف : ايه .



ميرا : لو موقعتش ملك في اقل من شهرين يبقي ليك الكلام .



يوسف: وانتي هتستفادي ايه .



ميرا : هصلحتك .



يوسف : خلاص نتقابل بكره في المول ال....... الساعه ١ الصبح .



ميرا : لاء ده بدري اوي خليها ٦ بليل .



يوسف : تحت امرك .



ميرا : باي .



يوسف: باي .



ميرا رمت الموبيل جنبها علي السرير و قالت .



ميرا : ايوه بقي يا بت يا ميرا الحظ هيلعب معاكي .



عند يوسف :



يوسف : ايه ده صحيح فين تيدي .



يوسف خرج و بدأ في البحث لحد اما سمع صوت من البلكونه و شاف تيدي و ملك وقفين يوسف بدأ يتصنت ( التصنت حرام اوعوا حد يعمل كده ☺️ )



تيدي : لاء ؛ ممكن تسمعيني.



ملك : اتفضل .



تيدي : انا انا .......



ملك : ايه يسطا .



تيدي : انا ...







الفصل العاشر 10



ملك : اتفضل .



تيدي : انا انا .......



ملك : ايه يسطا .



تيدي : انا بحبك .



ملك : ب.ب.بس .



تيدي : ممكن لوسمحتي تديني فرصه .



في نفس اللحظة دي كان احمد بيسمع :



احمد : ينه*ار ابي*ض لو وافقت هقتلها .



في نفس اللحظة دي يوسف :



يوسف : انيل ايه انا دلوقتي انيل ايه .



اللي قاطعهم كلهم صوت رن التليفون طبعا كلو عرف ده تليفون مين ( قولولي في الكومنتس عرفتوا ولا لاء ?)



يوسف : ينه*ار اب*يض ايه الهبل ده ازاي مقفلتهوش .



( مقفلتهوش لانك طيب و مش وحش زيهم " ده علشان صعب عليا ? " )



تيدي : مين هنا مين هنا .



يوسف : **** الارض تنشق و تبلعني .



تيدي خرج من البلكونه : ايه يا صحبي متتكلم .



يوسف : انا....انا...انا كنت بدور عليكوا بس جاتلي ماستج فوقفت .



تيدي : انا مصدققك .



يوسف : ايه ده ؛ ده والد ملك هو اللي بيرن .



ملك : ايه ده ليه .



( طبعا كلنا عارفين أن احمد يكاد هيقع من البلكونه علشان يسمع )



يوسف : الو يا عمي .



والد ملك : يوسف في مصيبه . ( العيله دي مش بتفتكر يوسف الا لو في مصيبه ) .



يوسف : في ايه



والد ملك : في حادثه علي الطريق الصحراوي .



يوسف : طب احنا مالنا ? .



والد ملك : لاء مهو امير في الاتوبيس اللي اتقلب .



يوسف : ينه*ار ابي*ض .



والد ملك : ونبي يا احمد تروحلوا مفيش طياره نرجع عليها قبل اسبوعين و اموا منهاره .



يوسف : حاضر حاضر يا عمي ؛ بس هو نزل ليه .



والد ملك : كان عايز يسلم علي تيدي .



يوسف : طب سلام .



يوسف قفل الموبيل و كلهم ودنهم معاه .



ملك : في ايه .



يوسف : اخوكي عمل حادثه علي الطريق الصحراوي .



ملك بزعيق : متهزرش .



يوسف : لاء بجد .



ملك بعياط : طب هو رجع ليه .



يوسف : علشان يشوف تيدي .







ملك مسكت تيدي من الياقه : لو اخويا حصلوا حاجه هقتلك يلا انت فاهم .



تيدي كان في حاله صادمه .



ملك : يلا يا يوسف نروح .



احمد سمع الكلام كلوا و اخد لبسوا و غير و اخد مفتاح العربيه بتاعتوا و نزل ليهم .



ملك و يوسف كانوا لسه خارجين من الشقه .



احمد : انا جاي معاكوا .



يوسف : انت عرفت منين .



احمد : كنت في البلاكونه و سمعتكوا .



ملك : بس بلاش خناق يلا نلحق المستشفي .



فجاه جه لملك مكالمه .



ملك : الو .



المشفي : حضرتك اخت امير صح .



ملك : اه في حاجه .



المشفي : احنا كلمنا والدتوا و والدوا و قالوا إنهم مش في مصر فمحتاجين حد عندوا نفس فصيله الدم بتاعتوا .



ملك : هو ايه فصيله دموا .



المشفي : A+ .



ملك : بس انا مش كده .



المشفي : طب نعمل ايه .



ملك : طب سلام عليكم انا هدور علي اي حد .



المشفي : سلام عليكم .



ملك : جماعه مين فيكم فصيله دموا A+ .



احمد : انا .



ملك : طب يلا بينا بسرعه .



احمد و ملك و يوسف طلعوا بسرعه علي المشفي .



البنت اللي علي الاستقبال : اقدر اساعدكوا ازاي .



ملك : في شاب اسموا امير عمل حادثه و انا جايه اشوفوا .



البنت : في الاوضه رقم ٣٢٠ .



ملك : شكرا .



ملك و يوسف و احمد طلعوا علي الاوضه .



ملك : ها يدكتور هو عامل ايه .



الدكتور : الحمد*** بقي كويس بس محتاج نقل دم .



احمد فعلا نقل الدم لامير .



الدكتور : ياريت تروحوا و تيجوا تاني بكره الصبح اصل مفيش مكان هنا .



ملك : بس .



احمد : اسكتي يلا بينا .



كلهم روحوا و كل واحد لسه داخل ينام .



تيدي : ها امير عامل ايه .



يوسف : الحمد*** .



ملك بصت لتيدي بصه غدر .



تيدي : انا مليش دعوه .



ملك برقت لتيدي اكتر .



يوسف : يلا يا ملك ادخلي نامي .



ملك : لاء انا هفضل هنا .



يوسف : ليه .



ملك بزعيق : ادخلوا اتنيلوا انتوا انا مش عايزه .



يوسف : حاضر حاضر .



يوسف اخد تيدي و دخل يناموا .



ملك بدأت تعيط : انا بس تخيلت انوا ممكن يموت .



عند تيدي و يوسف :



تيدي : انا بجد مكنش قصدي .



يوسف : ملك هتسيبك بس هي حالا خايفه علي اخوها .



تيدي : علشان كده انا مش بتكلم .



ملك راحت في النوم و يوسف قام يطمن عليها و غطاها كمان وراح شايلها و منيمها علي السرير .



( روز و جوني نايمين علي سرير تاني و جاسيكا نايمه لوحدها علي سرير مختلف " اه هما دخلولهم سراير تاني الاوضه " )



تاني يوم الصبح ملك صحيت ولقت احمد نايم جانبها .



ملك بهدوء : قوم بسرعه قبل اما حد يشوفك .



احمد : في ايه .



ملك : يلا .



واحمد خارج من الشباك سمعوا صوت .



جاسيكا : ايه ده انتوا بتعملوا ايه .



ملك ..







الفصل الحادي عشر 11



ملك : يلا .



واحمد خارج من الشباك سمعوا صوت .



جاسيكا : ايه ده انتوا بتعملوا ايه .



ملك : جاسيكا ......



جاسيكا : بلاش تنتحر .



ملك بصوت واطي : احمد أخرج بسرعه دي نايمه .



احمد بصوت واطي : متاكده .



ملك بصوت واطي : اه هي دائما بتتكلم و هي نايمه .



احمد خرج من الشباك .



( بس يا تري جاسيكا بجد شافتوا ولا لاء ؟ ?? )



ملك دخلت و نامت تاني علي السرير فجاه الباب خبط .



ملك : مين .



تيدي : انا ممكن اكلمك لحظه .



ملك : لاء انا مش هكلمك ابدا .



تيدي : اخرجي لوسمحتي .



ملك : هو يوسف صاحي ؟؟ .



تيدي : لاء .



ملك : خلاص مش هينفع أخرج .



تيدي : اخرجي بجد انا عايز اقولك حاجه مهمه .



ملك خرجت من باب الاوضه و هي مش طايقه نفسها .



ملك بنظرات من فوق لتحت ? : عايز ايه !! ??



تيدي : ممكن تسيبيني اتكلم انا عملت ايه دلوقتي .



ملك : مفيش .



تيدي : في ايه ممكن تسمعيني !!!!



ملك بطفوليه : لو كنت مهتم هتعرف لوحدك .



تيدي : في ايه يا ملك هو انا خطيبك .



ملك بطفوليه : اقولك انت عملت ايه .



تيدي : ايه !!!



ملك : من اول اما دخلت حياتي بهدلتها انا كنت بحبك بس فجاه بدأت اكرهك لاني للاسف حبيت حد تاني و من اول اما بدأت تقرب مني حسيت أن اللي انا بحبوا بيبعد عني .



تيدي : مين ده !!



ملك : انا بحب .....



تيدي بنرفزه : انجزي يا ملك ??



ملك : انا بحب الدكتور أحمد .



تيدي : الواد البايظ اللي كان موجود معانا هنا .



ملك : مسمحلكش .



تيدي : طب انت واثقه انوا بيحبك .



ملك : معرفشي .



تيدي : طب انا عندي فكره جامده علشان تعرفي هو بيحبك ولا لاء و كمان تسبيلي فرصه يمكن ترجعي تحبيني تاني .



ملك بشوق : ايه هي !!!!



تيدي : ارتبطي بيا فتره و لو مجلكيش واقع يبقي ليكي الكلام .



ملك : بس......



تيدي : مفيش بس جربي لو جربتي مش هتخصري حاجه .



ملك : ماشي تمام .



يوسف فجاه صحي من النوم .



يوسف : تيدي تيدي .



ملك و تيدي في نفس الوقت : نعم احنا هنا .



يوسف خرج : يلا بينا نروح نجيب امير من المستشفي .



ملك : يلا بينا.



ملك و يوسف و تيدي خرجوا يجيبوا امير .



في المشفي :



ملك : ازي حضرتك يا دكتور امير عامل ايه .



الدكتور : الاستاذ امير بقي زي الفل الحمد*** و يقدر يخرج انهارده من المستشفي بس محتاجه رعايه زياده لانوا بيتعامل بطريقه طفوليه جدا.



ملك : ايه .



الدكتور : و**** انا كمان مش فاهم بس تحسيه مش راجل كبير تحسيه *** عندوا ١٣ سنه مثلا و للاسف انا مش لاقي حل .



ملك : انا مش فاهمه حاجه و قاطع كلامهم صوت يوسف .



يوسف : ينها"ر ابيض ملك يا ملك .



ملك : في ايه .



يوسف : امير بيتعامل بطريقه غريبه اوي اوي .



ملك : يلا علي البيت و نشوف الموضوع ده بعدين .



يوسف : ازاي يعني يا دكتور يا دكتور .



ملك بزعيق : اخرس و ساعد امير .



امير بطريقه طفوليه : اختي القمر جت انا عايز اكل يا ملوكه .



ملك : تحت امر القمر .



تيدي وملك و يوسف رجعوا البيت و لقوا احمد واقف علي الباب .



احمد اول اما لمح ملك راح عليها جري : حصل ايه !!!!!!!



ملك : ادخلوا انتوا وانت يا احمد انا عايزه اتكلم معاك .



احمد : في ايه متخضنيش !!!!



ملك بدأت في البكاء : اخويا جالوا مرض غريب اوي وانا خايفه عليه .



احمد ضم ملك الي حضنوا : الجمال ده مش المفروض يعيط متزعليش كل حاجه هتبقي تمام .



ملك كملت عياط بحرقه اكتر من الاول .



احمد بدأ يطبطب علي ملك علشان يحاول يهديها .



الساعه ٥ مساءا :



يوسف : انا نازل يا ملك وجي تاني .



ملك : رايح فين .



يوسف : مش مهم لما هاجي هبقي احكيلك .



تيدي و احمد في نفس واحد : هو احنا هوا ولا ايه .



تيدي وأحمد بصوا لبعضهم بصه استحكار ؛ و ملك بدأت تضحك .



ملك : يلا يا رب تيجي بالسلامه .



يوسف : سلام .



في المول ميرا كانت مستنيه يوسف و وهي قاعده عماله تظبط الميكيب ؛ ميرا اول اما شافت يوسف بدأت تشاور ليه .



ميرا : ازيك يا يوسف .



يوسف رفع أيدوا و لغبط وش ميرا ( عارف لما تغلطي و اخوكي الكبير يجي يتنمر عليكي ويجيب كف أيدوا كلوا و يلغبط وشك هو يوسف عمل كده ) .



ميرا : في ايه .



يوسف : هو انت ليه محسساني أننا هنتخطب بجد .



ميرا : اومال ايه !!! ??



يوسف : هنعمل نفسنا مرتبطين .



ميرا حست بحزن شديد بس مبينتهوش : بيس يا باشا .



يوسف : يلا نروح علي البيت بتاع ملك و نعرفهم .



ميرا : يلا يسطا بس انا جعانه + ملك مش بطقني ممكن متستفزنيش .



يوسف : انتي يا بنتي مفجوعه ولا ايه حاضر هجبلك أكلك و كمان ملك عندها ضيوف فمش هتمشيكي .



ميرا : الحمد*** يلا بينا .



يوسف : استني مش عايزه تطفحي .



ميرا : اه هتجبلي ايه .



يوسف : انتي عايزه ايه .



ميرا : اممممممم .



يوسف : انجزي .



ميرا : بص بقى عايزه ٤ قطع فرايد اتشيكن و ريزوا و فريز اللي هي بطاطس علشان عارفه انك متعرفش الحاجات دي و سندويتش فراخ دابل و واحد لحمه سنجل .



يوسف : ايه ده هو انا هعزم عماره .



ميرا : ايه عايزني امثل معاك و انا جعانه .



يوسف : خلاص هجيب اكل البقر ده كلوا .



ميرا اكلت ويوسف هو كمان جاب اكل وكل .



يوسف : مش يلا بينا بقي .



ميرا : ايه مش هحلي .



يوسف : يخربيتك هو انتي كام كيلوا .



ميرا : ٥٥ بلا فخر .







يوسف : امال الاكل ده كلوا بيروح فين ?? .



ميرا : و**** نفسي اعرف .



يوسف : ها عايزه تتطفحي ايه في التحليه .



ميرا : ايس كريم ٤ بولات واحده شوكولاته و واحده فانيليا و واحده اوريوا و واحده مانجا.



يوسف بحزن : حاضر .



ميرا حلت و قامت هي و يوسف يمشوا .



عند ملك الباب خبط :



احمد خليكوا انتوا انا هقوم افتح .



احمد : مين .



يوسف : انا .



احمد فتح و يوسف دخل و دخلت وراه ميرا .



ميرا : صباح الخير.



ملك خرجت للباب وهي عماله تقول الصوت ده مش غريب عليا .



احمد : اتفضلوا .



ملك : انتي يا بت ايه اللي جابك هنا .



ميرا باستفزاز : انا جايه مع خطيبي .



ملك : خطيبك مين .



ميرا : يوسف .



ملك بصت ليوسف : الكلام ده صح .



يوسف قلقل بس ميرا خبتطوا : اه الكلام صح .



ملك : طب تمام خد خطيبتك و تطلع برا انا مش عايزه اشوف وشها .



ميرا : انا مش فاهمه انتي كرهاني كده ليه ده انا نسمه .



ملك : نسمه نسمه بالستر يا حبيبتي ابقي نسمه بعيد عني .



يوسف : ملك عيب كده مينفعش تطرديني عمي هو اللي قايلي اقعد هنا .



ملك : وانا ممانعتش انت بس مش عايزاها هي .



يوسف : بس دي خطيبتي يعني انا التاني .



ملك : التاني علي نفسك مشيها .



يوسف : انا هدخل يعني هدخل .



ملك لسه هتتكلم لقت احمد بيسحبها .



ملك : ايه اللي حصل .



احمد : عيب كده دخليهم .



ملك : انت مش فاهم البت دي عامله ازاي .



احمد : مهما كان دي في بيتك .



ملك ربعت ايديها و اتكلمت بطفوليه : خلاص ماشي .



احمد : اتفضلي يا انسه .



يوسف و ميرا دخلوا و ميرا كانت بتحاول تستفز ملك بكل الطرق بس ملك كانت متماسكه .



بليل :



جاسيكا ندهت ملك .



ملك : نعم يا حبيبتي .



جاسيكا : ملك ..........



ملك : ايه ..........



Bonus track جزء زياده مني ليكوا تعويضا عن التأخير



تيدي و يوسف مشيوا من المستشفي و دخلوا البيت .



امير : خلاص انا زهقت يا عمو يوسف نزلني .



يوسف : ابدا بعد اللي حصل انهارده و احنا هنموت من الخوف مش هسيبك مهما حصل .



تيدي : هات يا يوسف لو تعبت .



يوسف : ابدا .



امير بدأ يبكي : ملوكه يا اختي يا حبيبتي خليهم ينزلوني انا مش عايز افضل فوق .



ملك : يوسف نزلوا .



يوسف : ابدا .



ملك بنرفزه : يعني انت يرضيك كده و هو عمال يعيط انت عايز تفضحوا .



يوسف : انت عبيطه هفضحوا ازاي يعني .



ملك : يوسف نزلوا يلا .



يوسف نزل امير ؛ امير جري علي ملك و حضنها و باسها من خدها : انتي هتفضلي احن اخت في الدنيا يا حبيبتي .







الفصل الثاني عشر 12



انا اسفه دي مجرد تصبيره كلنا طبعا عارفين اخر يومين رمضان عملين ازاي .



ملك : نعم يا حبيبتي .



جاسيكا : ملك انا شوفت احمد و هو بيخرج .



ملك : ايه بتهزري .



جاسيكا : لاء مش بهزر ده بجد .



ملك : اومال عملتي نفسك نايمه ليه .



جاسيكا : علشان مفضحكيش .



ملك : طب انتي عايزه ايه .



جاسيكا : انا اسفه بجد بس انتى عايزه حاجه ضروري .



ملك : عايزه ايه !!!



جاسيكا : ارتبطي بتيدي .



ملك بصدمه : ازاي !!!!!



جاسيكا : تيدي بيحبك من زمان اوي بليز حبيه .







ملك : ما انا عارفه بس انا مش بحبوا .



جاسيكا : لو عايزاني مفضحكيش ارتبطي بيه ؛ انا عارفه انوا بيجيلك من زمان .



ملك : بس .



جاسيكا : مفيش بس انا هقول انكوا اتخطبطوا .



ملك : ايه .



جاسيكا : ها ولا افضحك .



ملك افتكرت أنها اصلا اتفقت مع تيدي اصلا .



ملك : انا موافقه .



جاسيكا خرجت وهي مبتسمه اووي .



جاسيكا : جماعه انا عندي خبر جامد اوي اجمد من خبر خطوبه يوسف .



كلوا فنفس واحد : ايههههه !!!!!!!



جاسيكا : ملك و تيدي هيتخطبوا .



تيدي : ايه ؛ انتي لحقتي تقوليها يا ملك .



احمد بص نظره غدر : ده بجد .



ملك : ا..ا....اه ده بجد .



احمد : اخد حجتوا و مشي .



ملك : احمد يا احمد استني .



احمد ولا عبرها بس تيدي نده بمديقه : ملك تعالي هنا علشان نحدد يوم الخطوبه .



ملك : بس بابا و ماما لسه مجوش .



تيدي : هنحددوا لما يجوا .



ملك : ماشي .



الساعه عدت ١٢ و كلوا دخل نام ملك اتسحبت و طلعت علي شقه احمد و بمجرد أنها خبطت اتفجأت ...







الفصل الثالث عشر 13



ملك : نعم يا حبيبتي .



جاسيكا : ملك انا شوفت احمد و هو بيخرج .



ملك : ايه بتهزري .



جاسيكا : لاء مش بهزر ده بجد .



ملك : اومال عملتي نفسك نايمه ليه .



جاسيكا : علشان مفضحكيش .



ملك : طب انتي عايزه ايه .



جاسيكا : انا اسفه بجد بس انتى عايزه حاجه ضروري .



ملك : عايزه ايه !!!



جاسيكا : ارتبطي بتيدي .



ملك بصدمه : ازاي !!!!!



جاسيكا : تيدي بيحبك من زمان اوي بليز حبيه .



ملك : ما انا عارفه بس انا مش بحبوا .



جاسيكا : لو عايزاني مفضحكيش ارتبطي بيه ؛ انا عارفه انوا بيجيلك من زمان .



ملك : بس .



جاسيكا : مفيش بس انا هقول انكوا اتخطبطوا .



ملك : ايه .



جاسيكا : ها ولا افضحك .



ملك افتكرت أنها اصلا اتفقت مع تيدي اصلا .



ملك : انا موافقه .



جاسيكا خرجت وهي مبتسمه اووي .



جاسيكا : جماعه انا عندي خبر جامد اوي اجمد من خبر خطوبه يوسف .



كلوا فنفس واحد : ايههههه !!!!!!!



جاسيكا : ملك و تيدي هيتخطبوا .



تيدي : ايه ؛ انتي لحقتي تقوليها يا ملك .



احمد بص نظره غدر : ده بجد .



ملك : ا..ا....اه ده بجد .



احمد اخد حجتوا و مشي .



ملك : احمد يا احمد استني .



احمد ولا عبرها بس تيدي نده بمديقه : ملك تعالي هنا علشان نحدد يوم الخطوبه .



ملك : بس بابا و ماما لسه مجوش .



تيدي : هنحددوا لما يجوا .



ملك : ماشي .



الساعه عدت ١٢ و كلوا دخل نام ملك اتسحبت و طلعت علي شقه احمد و بمجرد أنها خبطت اتفجأت بصوت



احمد : انا تعبت ؛ ممكن تسيبيني في حالي بقي .



صوت مش مسموع .



احمد : قولتلك تعبت انا مبقتش قادر استحمل .



صوت مش مسموع .



احمد : لو اللي انا بحبها عرفت ممكن تكرهني .



صوت مش مسموع .



احمد : بحبك ..........



ملك معرفتش تكمل سماع لأنها حست بيد اتحطت عليها .



ملك بخضه : مين !!!!!!! ??



تيدي : انتي سمعتي بودنك انوا بيحب حد تاني لسه بتحبيه .



ملك و ظهر بعض الدموع في عينها : هو ليه بيعمل كده .



ملك بدأت تعيط .



تيدي حضن ملك و بدأ يطبطب عليها .



تيدي : ايه رايك نخرج .



ملك : بس .



تيدي : مفيش بس يلا انزلي البسي احلي فستان عندك علشان نخرج .



ملك : انا مش عايزه .



تيدي : اخلي جاسيكا تلبسك غصب عنك ولا ايه .



ملك : خلاص خلاص ؛ بس هنروح فين ؟؟



تيدي : هفجأك .



ملك نزلت لبست فستان احمر رقيق ( طبعا كلكم عارفين هي لبست احمر ليه لو عارف اكتب في الكومنتس )



??



تيدي من كثره جمالها فضل مصدوم و فتح فموا .



ملك بابتسامه خفيفه : في ايه .



تيدي : انتي جميله جدا .



ملك الابتسامه زادت شويه : شكرا .



وعملت بيديها قلب .



تيدي اخد ملك و نزل بس اللي قاطعهم ظهور احمد .



احمد : انتي رايحه فين .



تيدي : هننقي فستان الخطوبه عندك مانع .



احمد : الساعه واحده بليل هتنقي منين .



تيدي : في بوتيك هيفضل فاتح علشاني انا بالذات .



احمد : طب انا عايز اغير جو ممكن اجي معاكو .



و وجه كلاموا لملك : ممكن اجي يا ملك.



ملك راحت وانجشت تيدي : للاسف مش هينفع انا خارجه انا و خطيبي بس .



احمد : هو الموضوع بجد ولا ايه .



ملك : اومال ايه اكيد بجد .



احمد شعر بسيف طعن في قلبه .



احمد : طب ماشي شكرا .



احمد اتجه الي عربته .



ملك : انت رايح فين .



احمد : خارج .



ملك : رايح فين يعني .



احمد : هجيب بدله .



ملك : ليه .



احمد : علشان خطوبتكوا .



ملك : انت متأكد .



احمد : في ايه !!!!!



ملك : مفيش ؛ يلا يا بيبي نروح نشوف الفستان .



احمد ركب عربيتوا و تيدي و ملك ركبوا عربيه تانيه .



تيدي : انت مالك .



ملك فاقت من شرودها :م....م....مفيش .



تيدي : لاء في ؛ ملك ممكن تديني فرصه و تجربي تحبيني .



ملك : بصراحه مش هقدر .



تيدي : ليه بس .



ملك : علشان انا بجد بحب احمد .



تيدي : انتي سمعتي بودنك انوا بيحب واحده تانيه .



ملك : مش مهم انا ممكن اخليه بيحبني .



تيدي : الحب من طرف واحد ده صعب قوي .



ملك : انا اسفه .



تيدي : بتعتزري عن ايه .



ملك : اني مقدرتش احبك .



تيدي : ممكن تحبيني بعدين لو حاولتي .



ملك : مظنش .



تيدي و ملك وصلوا البوتيك و احمد كان وراهم بالظبط و



اتفجأوا ب........











الفصل الرابع عشر 14



تيدي و ملك وصلوا البوتيك و احمد كان وراهم بالظبط و



اتفجأوا بان في بنت جايه جري عليهم .



ملك : في اي انتي مين .



البنت جريت علي احمد .



و احمد اول اما شافها بدأ يترعش بشكل مبالغ فيه .



ملك : في ايه . وجريت علي احمد .



ملك بزعر : انا خايفه مشيني من هنا .



ملك : مين دي ؟؟؟



احمد : دي اختي .



ملك : طب انت خايف ليه .



احمد : لأنى ميت وهى ميته.



ملك : انت بتهزر صح .



احمد : ههزر في حاجه زي دي ليه .



ملك : ينها*ر اس*ود .



فجاه ملك سحبت احمد و تيدي و بدأت تجري .



تيدي بصوت عالي : في ايه .



ملك بصويت : في عفريت .



تيدي : بتقولي ايه .



ملك بصويت : اللي بتجري ورانا دي شبح مش انسانه واحمد نفسه طلع شبح.



تيدي وقف فجاه : ايه .



ملك رجعت بسرعه و كملت جري مع تيدي و احمد : أنت عب*يط يلا بقولك مش انسانه .



فجاه سمعوا صوت جاي من ورا .



الشبح : استنوني استنوني .



ملك : و**** مانا مستنياكي عايزاني استناكي و تقتليني .



الشبح : و**** مهعملك حاجه انا بس محتاجه اقول لاحمد كلمه .



احمد سمع الجمله دي و بدأ يصرخ باعلي صوته : انا مش عايز مش عايز .



فجاه الشبح اختفي ؛ ملك وأحمد و تيدي فضلوا ينهجوا .



ملك : ازاي دي شبح واحمد شبح.



تيدي : اه ازاي يعني .



احمد : انا هحكيلك .







Flash back with Ahmad :



احمد : ماما انا جعان .



الام : طب ماشي يا حبيبي شوف اختك كده لو جعانه .



احمد : طب هي هتاكل ايه و هي لسه مولوده يعنى عشان انا اللى اوكلها.



الام : دي مش لسه مولوده دي عندها 18 سنة. خش عشان انا نازلة اجيب حاجات من السوق.



احمد خلاص انا هدخل اشوفها.



عند غرفه اخت احمد .



احمد : نرمين نرمين .



نرمين : عايز ايه .



احمد : انت جعانه .



نرمين : مش عارفه .



احمد : مش عارفه ايه متجاوبي جعانه ولا لاء .



نرمين : تعالي وانا اقولك .



احمد : انجزي .



نرمين : تعالي بس .



احمد وصل عند نرمين : ها عاوزه ايه ؟؟



نرمين: احمد تعالي نجرب حاجة عملتها مع صاحبى.



احمد: انتى ليكى صاحب يا بت



نرمين: وهو البويفريند بتاعى وعملنا سيكو سيكو سوا ومابقتش بنت ليك شوق فى حاجة



احمد: لأ انتى حرة فى نفسك وجسمك وانتى عارفة انى اوبن مايندد ومتنور



كسر باب الشقة عليهم عمها الشرير المتخلف



عمهم: فين الفاجرة اللى مرمغت شرفنا فى التراب



احمد: مابلاش تخلف بقى يا عمو



اتعارك احمد مع عمهم ونرمين تصوت



لحد ما ضرب عمهم اخوها احمد اللى بيدافع باستماتة عنها بتمثال واغمى على احمد



وهو شايف عمهم بدأ يخنق نرمين لحد اما فجاه مبقتش بتتكلم .



احمد لما فاق: نرمين نرمين ؛ يلا بقي اصحي .



مفيش رد .



احمد : قومي .



مفيش رد .



احمد بدأ يصرخ : الحقوني الحقوني .



وكان عمهم مشى



الام دخلت من باب الشقة وبدأت تصرخ : ايه ده في ايه ؛ نرمين يا حبيبتي قومي .



احمد : صحي نرمين يا ماما.



الام : هو ايه الي حصل.



احمد : نرمين خنقها عمنا وحاولت امنعه ضربنى بالتمثال اغمى عليا وبحاول اصحيها بس هي مش بتصحي .



الام : يابن الكااااااالب يا متخلف يا مجرم يا داعشى قوم بسرعه نروح المستشفي وانا هودى الكااااااالب ده فى ستين داهية.



End flash back



احمد : و بكده نرمين ماتت وانا مت بعدها بايام من تاثير كسر جمجمتى بسبب عمى و بدأت تظهر لي علي هيئه شبح وعمنا طلعته المحكمة بحكم مخفف جدا باسم الدفاع عن العرض والشرف والقتل الخطأ لكن مات موتة شنيعة جدا بانتقام من شبح نرمين اختى لحد اما يوم قالتلي انها عايزة تدخل تعيش جوه جسمي واتجسد وبقيتى انتى والكل تشوفونى كبنى ادم مش شبح بسبب دخولها فى جسمى فنرمين لما بقت تدخل جوه جسمي كانت بتتعامل علي انها بنت و انا اصلا مش فاهم انتي شوفتيها ازاي .



ملك : انا بجد شوفتها و تيدي كمان صح يا تيدي



ملك : يابني رد ....



مفيش رد و اول اما احمد و ملك لفوا اتفجأوا .







الفصل الخامس عشر 15 والأخير



انا نزلت البارت بدري اهو بما انوا اخر يوم .



انتي شوفتيها ازاي .



ملك : انا بجد شوفتها و تيدي كمان صح يا تيدي



ملك : يابني رد ....



مفيش رد و اول اما احمد و ملك لفوا اتفجأوا .



تيدي كان بيرقص بجنون رقص بنات و ينزل و يطلع .



ملك مقدرتش تمسك نفسها : تيدي في ايه.



تيدي بصوت ناعم : اوف بقي انا مسميش تيدي انا اسمي ريمي .



ملك بصت لاحمد لقت احمد بيخبط كف في كف .



ملك : ايه يسطا مش قولت اسمها نرمين .



احمد : أصلها لبست اجانب كتير فخلت اسمها علي اسمهم .



ملك : طب يا تري لو انا قرأت تعاويذ انتي هتتحرقي .



نرمين : ايه يا بت انتي ده بلاش حركات الاطفال دي انا جايه اتكلم معاكوا .



ملك : عايزه ايه .



نرمين رفعت حاجب تيدي و قالت : انتي بتحبي احمد صح .



ملك توترت : احب مين ايه لاء .



نرمين ضربت كفيها : بلاش كذب .



ملك : اه ليه يعني .



نرمين : أصل انا اللي خليتك تحبي احمد .



ملك : ازاي .



نرمين بضحك : انا كنت لابسه احمد اول مره نام جنبك فيها .



ملك بصت لاحمد : ايه يعني انا حبيت شبح .



نرمين : اهدي بس كده انتي حبيتي احمد بجد وانا متأكدة .



ثم وجهت كلامها لاحمد : انت بتحب ملك صح .



احمد : ايه أن..أن....انا بحبها بصراحه . بس انا كمان شبح زيك يا نرمين



نرمين : و**** انتوا البشر عليكوا حاجه يعني انت بتحبها و هي بتحبك اتجوزوا بقي ايه القرف ده .



احمد بص لملك و قعد علي الارض و طلع خاتم : ملك تتجوزيني .



نرمين زقت ملك و بدأت تنادي بصوت عالي : اقبلي اقبلي .



ملك : موافقه .



نرمين : اظن كده كفايه الواد اللي أنا لبساه ده قرب يموت من الخضه .



تيدي فاق فجاه : ايه الي حصل .



احمد : تيدي انا و ملك هنتخطب .



تيدي : ايه .







ملك : اه احمد طلع بيحبني .



تيدي : ازاي يعني انا وانتي سمعناه بودننا انوا بيخونك .



ملك : الا صحيح كنت بتكلم مين من شويه .



احمد : انتي كنتي بتتصنتي عليا .



ملك بعصبيه : غير الموضوع يلا غير .



احمد : كنت بكلم نرمين .



ملك : وانا اصدق ازاي .



نرمين لبست تيدي تاني : اه و**** كان بيكلمني انا .



تيدي : هو في ايه انا كل خمس دقائق مش بحس بنفسي .



ملك وأحمد بدأوا يضحكوا و دخلوا واختاروا فستان الخطوبه و البدله .



ملك : ينها*ر ابيض انا نسيت حاجه مهمه .



احمد : ايه .



ملك : مستأذنتش ماما. و بابا .



نرمين لبست تيدي تاني : انا اتصلت واتكلمت بصوتك و هما وافقوا.



تيدي رجع لوعيوا تاني : في ايه بقي .



ملك و احمد كملوا ضحك .



كلوا خلص شراء و رجعوا علي البيت ؛ اول اما دخلوا البيت سمعوا زغاريط .



ملك : في ايه .



الام : مبروك يا حبيبتي .



الاب : مبروك اخيرا بنتي كبرت .



ميرا : بمناسبه الحاجه الجميله دي ايه رايكوا نعمل خطوبتنا انا و يوسف معاكوا .



ملك : ماشي انا موافقه .



يوسف : ده هيكون حلو اوي .



( ميرا و يوسف اكتشفوا أنهم بيحبوا بعض فعلا ) .



يوسف : انا عندي مفاجاه تانيه .



صاحب يوسف : جوني تقبلي تتجوزيني .



جوني ضحكت : طبعا .



روز طلعت و كلوا عمالي يضحك : ممكن اقولك حاجه يا تيدي .



تيدي : اتفضلي .



روز : انا بحبك ممكن تديني فرصه .



تيدي ابتسم : طبعا .



و توتا توتا خلصت الحدوته طبعا كلوا بيسال ايه اللي حصل لجاسيكا .



جاسيكا الحمد*** هديت لما اكتشفت أن بجد ملك مش بتحب تيدي بس مفيش حد طلع بيحبها علشان هيا حربايه و بتحاول تدمر العلاقات ( نههههههههه احسن )



اتفاجئت ملك ان احمد اختفى بعد الخطوبة وزعلت ومرضت وماتت وانضمت اليه فى عالم الارواح وبرزخ الاشباح معاه ومع نرمين من شوقها اليه واجتمعت بيه وبعدين رأف بهم امونرع واعادهما للحياة واتجوزت ملك احمد وابتدت ملك تفتكر حيواتها السابقة باسم شادن واحمد وعدوهما عصام – اسم عمه اللى قتله وقتل اخته – وتتذكر ملك حياتها الماجنة مع احمد فى ثلاث عصور خصوصا: مصر حتشبسوت ومصر الناصرية والمانيا الامبراطورية الالمانية والامبراطورية النمساوية المجرية



ويوسف قريب ملك يتضح انه زى ادهم صبرى ولكنه مخابرات مصرية ضد افغانستان طالبان والقاعدة والصومال والسودان والجماعات والدول الارهابية والثيوقراطية عموما.. واخت يوسف مخابرات معاه بس حبت واحد من الموساد وحبها واتجوزوا رغم معارضة ومحاربة مخابراتهم لهم



وملك تكتسب من امونرع زيوس جوبيتر وزوجته هيرا جونو واولادهما الالهة البنين والبنات القدامى والحديثين ومنهم ايلوهيم.. اكتسبت منه ملك قدرة الشيبشفتر .. وهى واحمد قدرتهم كمان احتلال الاجسام زى نرمين اثناء الجنس .. ويوافق احمد ويشجع ملك على اتخاذ اربع عشاق نياكين رومانسيين مهذبين متنورين عرب جمهوريين واجانب من اوروبا والصين والهند منهم عجوز ومنهم مراهق مرة تبقى هى واحمد وواحد فيهم ومرة تلاتة معاها ومرة اربعة ومرة خمسة..



ملك اصبحت شيبشيفتر متغيرة الهيئة شكلها الاصلى تشبه الفنانة الهندية الفاتنة الجوزائية سوناكشى سينها وتتشكل احيانا من اجله لتشبه الايطالية دوناتيلا داميانى فى فيلمها الشهير سر لولا او بيكاتو دى لولا.. بنفس حمضها النووى وله علاقة جيرلفريند بويفريند جنسية ورومانسية كاملة بها ظلا معا هى واحمد عشر سنوات دون زواج حتى قررا الزواج اخيرا وايضا دون ولى ولا مؤخر ولا قائمة منقولات ولا شبكة ..



وميرا تصبح اول رائدة فضاء مصرية تهرب من اهلها وزواج مرتب لها وتتعرف برائد فضاء امريكى وتتزوجه وتتحول لدينه وتنجب له ابنا وينطلقان فى اول مهمة طويلة الامد الى خارج النظام الشمسى الى مجموعة شمسية تحوى كوكبا ماهولا يشبه الارض والنجم على بعد مئة سنة ضوئية .. ويخلدان لسبات صناعى يحميهما من الكبر والموت والشيخوخة وحين تستيقظ بعد مئة عام تجد زوجها توفى بسبب عطل فى نظام السبات وتحزن عليه بشدة ثم تهبط بها السفينة الى الكوكب حيث تجد كائنات فضائية تشبه البشر مثل سوبرمان وتحب شخصا من الكوكب الغريب وتكتشف لاحقا ان ابنها لحق بهما فى سفينة تالية بفرق عشر سنوات وتتزوج ابنها والرجل الذى من الكوكب الذى يبيح زواج المحارم والجمع بين الاختين او الام والابنة وتعدد الازواج للمراة ... وتكتشف هناك اديانا تختلف وتشبه اديان كوكب الارض والكون امبراطورية كبيرة من كواكب كثيرة ماهولة بمخلوقات تشبه البشر لكنها تعبد الهة مختلفة وكل منهم يرى انه الصحيح .. فتعلم ان الرلجن هيومان ميد



كما كان لاحمد بن خديجة حبيبة وعشيقة اخرى تدعى مى – يتضح انها توام ملك المتماثل من عالم موازى ولكن ملك حوتية ومى جوزائية- سافرت به بقدرتها للسفر عبر الزمن لتريه محارم امهات وابنهائهن تاريخية فى عصور المماليك والعثمانيين والايوبيين والفاطميين والراشدين والبيزنطيين والساسانيين والامويين والعباسيين وغيرهم .. كما كانت مى – وملك- روحهما متناسخة فى عصور كثيرة وفى عالمنا والعالم الموازى باسم واحد دوما هو شادن .. فشادن حجازية نجدية متنورة فى زمن ابراهيم باشا وابيه محمد على فى زمن محمد بن عبد الوهاب ومحمد بن سعود وينقذها احمد الجندى – احمد بن خديجة متناسخ الروح معها دوما- فى جيش ابراهيم باشا من براثن عصام الجندى فى جيش ابن سعود وابن عبد الوهاب اعوام 1811 وحتى 1818 .. وشادن ايضا حجازية نجدية او شريفة مكية متنورة فى زمن اجتياح ال سعود للبلاد فى بدايات القرن العشرين واحمد جندى فى الجيش العثمانى او جيش شريف مكة ينقذها من براثن عصام الجندى فى جيش ابن سعود .. وشادن ايضا ساسانية او بيزنطية وعصام من جنود عمر بن الخطاب واحمد ينقذها منه ومن السبى هى واهلها .. وشادن انصارية او مهاجرة فى القرن السابع وزوجها عصام وتهرب منه على يد احمد ويعيشان فى بيزنطة او اوروبا او الصين او الهند .. وشادن يبيعها اهلها لخليجى يدعى عصام وينقذها منه احمد السكيولارى.. وشادن من ايران البهلوية وقت نكبة الخمينى 1979 او من افغانستان الشيوعية الديمقراطية وقت نكبة طالبان وينقذها احمد .. وشادن واحمد من جوز اوف مدينا وينقذهم البريداتور السكيولارى كما فى فيلم بريداتور لشوارزنجر .



ويعثر احمد وملك على مقبرة فاوندر اوف تيرورست سالافيست واهابيست موزلم براذر هوود و كوتبيزم وهاوس اوف سوود وهى مقبرة شريرة صحا منها الشر وتستطيع ارواح سكيولارية القضاء على هذه المقبرة وارواحها الشريرة..



وكان لاحمد وملك صديقة تدعى مجازا سلمى قادمة من الماضى .. سلمى واهلها خليط من بيزنطة وساسان بعد الاراب كونكويست مثل فلسطينى المخيمات يلجاون الى الدول المجاورة مثلا اوروبا او الهند والصين وروسيا ويقاومون ويحاربون الاراب راشيدونكاليفيت من هناك .. وسلمى ايضا هى واهلها متناسخو الارواح فلذلك ظهروا وولدوا مجددا فى حيوات تالية فى عصور واماكن مختلفة .. فكانت سلمى واهلها افغان سكيولاريون لجاوا لدول حول افغانستان وقاوموا طالبان والقاعدة .. وكانت سلمى واهلها ايرانيون سكيولاريون وحجازيون نجديون سكيولاريون وصوماليون سكيولاريون وليبيون وسودانيون سكيولاريون لجاوا للدول المجاورة وحاربوا وقاوموا تيروريستس اوف ذير كانتريز الذين استولوا على حكمها..



اصدقاء وصديقات لملك واحمد منهم هجينون وهجينات من ام او اب اسيوى او اوروبى او هندى احمر او من الجمهوريات العربية.. ومنهم متزوجون ومتزوجات او مساكنون ومساكنات وبويفريندات وجيرلفريندات لاناس من كواكب اخرى او عوالم موازية او متناسخى الروح مع شخصيات قديمة او مستنسخون واولاد الهة وبروفيتس وملائكة وجان او من عصر ماض اخر او فتيات عمياوات او فتيان عميان او خرس او فتاة ذات ذراع واحد او اربعة اذرع او لها اجنحة او ذات ذيل .. ومنهم امراة يمكننا تسميتها صاحبة الظل الطويل لانها انفقت على تعليم صبى اصغر منها وكان يرى ظل ساقيها الطويلتين ولم يرها حتى تخرج وكبر ولما راها احبا بعضهما البعض وكانت ثرية وهو فقير وتزوجها وانفقت عليه وعليها وعاشا بسعادة ..



كما كان لاحمد وملك ويوسف صديقة تدعى نسمة ابوها عاصم عشقها وهى عشقته عشقا رومانسيا جنسيا محارميا وتزوجا زواجا مدنيا بقبرص وبامريكا .. ومراهقة اخرى تدعى نسرين احبت رجلا غريبا فى سن والدها يدعى صدقى.. وكانت قصة الاولى والثانية مع ابيها ومع الرجل الذى فى عمر ابيها مثل قصة فيلمى تيرم لايف وفيلم بلاد فاذر ...







كان وليد شقيق يوسف يعشق امهما عطيات عشقا جنسيا رومانسيا ويعتبرها حبيبته وزوجته والهته وهى كذلك كانهما ابطال فيلمى مرمر اوف هارت وفيلم تايم اوف ويكيدنيس . كما كان وليد يملك قدرة عجيبة على العودة بالزمن مث فيلم زوجة المسافر عبر الزمن او فيلم اباوت تايم فيتكلم مع ابيه المتوفى فى الماضى قبل وفاته ويلعب معه لعبته المفضلة البنج بونج مثلا.. كمان كان وليد يهوى الاخراج وكانت مشاريع حياته اخراج وانتاج فيلم عن حياة فرج فودة واخر عن حياة سيد القمنى وثالث عن اتاتورك واخر عن الحلاج واخر عن بورقيبة وبن على واخر عن القذافى واخر عن محمود مختار واخر عن علمانية سعد زغلول والحزب العلمانى الذى سمى لاحقا باسم حزب الوفد.. كما كان من مشاريعه انتاج واخراج مسلسلات عن حياة رمسيس الثانى وتحتمس الثالث وحتشبسوت وبناة الاهرام وعن عبد الوهاب وفريد الاطرش وثروت عكاشة



كما كان لسهر وحازم قط سيامى وزوجته السيامية وكلاهما سيامى تقليدى القط اسمه شوجركين ابوللو والقطة اسمها بسبوسة















كان احمد بن خديجة سكيولاريا متنورا جدا تلميذا لملك وكانت تسميه احمد بن تحتمس وتسميه ايضا اماديو او اماديوس او اميديوس..تدليلا لاسم احمد..



وكان لاحمد صديق اوديبى الفكر يدعى فوزى يتنافس مع ابيه طاهر جنسيا ورومانسيا حول امه داليا كأن الثلاثة على جزيرة معا مثل فيلم







Savage is loose



كما كان لاحمد وملك ويوسف صديق يدعى ماهر تزوج شبيهة امه طبق الاصل مثل فيلم مرسيدس



وصديقة تدعى غادة لديها موهبة فيلم انكهارت او قلب الحبر كلما قرات قصة ايروتيكية او عادية تخرج الشخصيات من القصة للحياة امامها وحتى كلما شاهدت فيلما ايضا ويمكنها احياء الممثلين والممثلات الاموات بالافلام .



تعرفوا الى جليلة الارملة التى عمرها نيف وثلاثون سنة وهى ام سوسن تفعل مثل بطلة فيلم وومب ايفا جرين عشقت شابا مرض وتوفى قبل ان يتزوجها وتقرر فى هذا السن بمساعدة عالم وراثة ان تحمله جنينا فى بطنها بعد استنساخه وحين يولد ينمو بسرعة عجيبة خلال اشهر يصل الى عمر المراهقة، ويعشق امه وحبيبته جليلة ويمارس معها الحب والجنس وتحمل منه..



وابنتها سوسن لديها موهبة ايروتيكية مع المرايا مثل فيلم ميرورز ولكن بشكل ايروتيكى وليس قتل ولا رعب.. كما انها رئيسة ادى قراءة او نادى كتاب لعدة كتاب مثل ديكنز ودوماس وستاكبول واندرو لانج وبرام ستوكر ومارى شيلى وداروين وارثر اربيرى وداروين وفرج فودة وبعض مؤلفات نجيب محفوظ وسيد القمنى وحامد عبد الصمد ونبيل فاروق واحمد خالد توفيق ورؤوف وصفى مثل فيلم جين اوستن بووك كلاب.. كما انها رئيسة نادى سينما ودراما او نادى افلام ومسلسلات لاجمل الافلام والمسلسلات مثل كويلز وبروس المايتى وديت وذ ان انجيل وفهرنهايت 451 ومسلسل مان ان ذا هاى كاسل ومسلسل اوريجينالز ومسلسل فرينج ومسلسل فايرفلاى وافلام لاند اوف بلايند و لجيون واوتلاندر وفيلم رانجهانا وفيلم رابتا واناذر ايرث وعفريتة اسماعيل يس وعروس النيل وعفريتة هانم والافوكاتو ولا وقت للحب و صمثينج نيو و جون كارتر و ديفيد اند فاطمة وبومباى 1995 و شنجهاى كيس و شنجهاى كنايتس و لا امانت و هاو ستيلا جوت هير جروف باك و كام باك تو مى و ايك ثا تايجر و اوم شانتى اوم و براند نيو تستامنت و كام سى ذا بارادايس وروميو ماست داى و فليرتنج وذ فورتى و كاران ارجون و ريستكاترز و الامير والمارين وطبعا ستار جيت (ايلوهيم بدلا مع رع) و اكس من ابوكاليبس وسوبرمان فيرسس باتمان و خطبت سوسن فى اصدقائها بالناديين عن العلمانية ومدى تاثير الدموية فى الرلجس فاناتكسيزم وتحويل الموزلمزبيبول الى قتلة بدم بارد مثل افلام ويكرمان بنسختيه بالسبعينات وبالالفية و فيلم فى فم الجنون ان ذا ماوث اوف مادنيس وكانه عن البوك اوفكوران والفيكه بدلا من روايات رعب ساتركين .. وفيلم بيريفمنت .. وخطبت مع الاشتراكية وضد الراسمالية كما فى فيلمى ان تايم و فيلم اليزيوم



وخطبت ضد المهور الضخمة ومؤخر الصداق و الشبكة وقائمة المنقولات والاثاث و الا فعل الشباب مثل فيلم لارس اند ذا ريل جيرل ..



كما حضت سوسن على الزيجات المختلطة بين الاديان والاجيال والاعراق والكواكب والعصور والجنسيات والمذاهب كما فى فيلم ماونتين بيتوين آس.. وفيلم بومباى 1995 وفيلم رانجهانا وفيلم ديفيد اند فاطمة.. وزواج الموزلموومان وذ نانموزلم وزواج المحارم وتعدد الازواج البولياندرى وزواج المثليين والمثليات والجمع بين الام والابنة او الاختين بزوج واحد وزواج محارم الرضاع .. ..











و قولولي الروايه عجبتكوا قد ايه في الكومنتس علشان انا بفرح من كومنتاتكوا الجميله .
طبعا انت عارف رأيي من غير ما أقول
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل