قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص غير جنسية
رواية أحببت ابنة زوجة أبي – خمسة عشر جزءا
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="جدو سامى 🕊️ 𓁈" data-source="post: 29827"><p><strong>رواية أحببت ابنة زوجة أبي – خمسة عشر جزءا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>I fell in love with my stepsister</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>She fell in love with her stepbrother</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>==للعلم زواجك بابنة زوجة أبيك أو ابنة زوج أمك أو زواجك بابن زوجة أبيك أو ابن زوج أمك حلال شرعا==</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الأول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>=ما تقول بقا يا علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>==لا اما تقولي انت الاول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>=" طب نقولها ف نفس واحد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>==ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>="انا هخطب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>==انا بحب..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>«مقدرتش اقولها بحبك جملتها زي ما تكون ربطت لساني»</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بحزن: بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: اه مش هتقولي مبروك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بحزن: اه طبعا الف مبروك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي ابتسم ابتسامه مزيفه: ويطلع مين بقا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: ابن صاحب بابا بس ولد عسول يا علي وطلع بيحبني موووت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: حبيب قلبي صعبان عليا اقسم بالـلـه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: من ايه بقا ان شاء الـلـه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: من اللي هيشوفه منك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بغيظ: والـلـه طيب انا ماشيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بضحكه: استني استني خلاص انا اسف تعالي ناكل ايس كريم بالخبر السعيد دا نحتفل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: لا ناكل وافل بعدين ايس كريم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: ماشي يا لمضه قدامي ع العربيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>«خلصت يومي معاها وانا بموت ف كل لحظه وما صدقت اني رجعت البيت نسيت اقولكوا انا علي مهندس ديكور بابايا حسن طلق ماما من زمان اوي لكن اتربيت معاه هو ومراته ضحى الحنينة اللي عاملتني احسن معاملة وكانت ام تانية ليا وبنتها نورا –من اب متوفي- اللي بتنادي لبابا بابا برضه مش بتعتبره جوز امها خالص .. مليش بعدهم غير ماما – اللي قعدت معاها لما كبرت وسبت بابا ونورا وضحى- واختي رندة –هي مش اختي بالضبط لكن هي بنت جوز خالتي وداد واتربت مع مصطفى ابن خالتي وداد وكانوا زيي وزي نورا كده بس هي كانت بنت جوز ام مصطفى انما نورا بنت مرات ابويا وكانت بتحب مصطفى بس هو ميعرفش يعني عكس وضعي انا ونورا ولما اتوفت خالتي وجوزها عاشوا معانا هي ومصطفى- ومصطفى ابن خالتي أما نورا دي 24 ساعه كانت معايا اتربينا سوا لانها بنت مرات ابويا حسن تقدروا تسموا حبي لنورا حب من نوع تاني لان الي هعملوا مكنش يخطر على بال حد ولا حتى انا كنت مصدق انه ممكن يخطر على بالي»</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:مش هتطلع تسلم على بابا وماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:خليها مره تانيه عشان تعبان وعاوز انام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:خلاص ماشي باي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بحزن:باي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>~رجع البيت~</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي دخل على اوضته وكان متنرفز ومصطفى طلع وراه بسرعه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:ها قالتلك ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>على بزعيق:معرفتش اقولها معرفتش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:طب اهدى يا علي ايه اللي حصل طب قولي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي وشه احمر من كتر الإنهيار اللي ف قلبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بزعيق:هتخطب( وبدأت دموعه تنزل) الانسانه اللي طول عمري بتمناها هتخطب ضاعت مني خلاص (قعد على الارض وبدأ يعيط) ياريتني ما سمعت كلامك ياريتني فضلت مخبي ف قلبي ولا اني اعرف انها هتخطب انا بحبها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:دا قضاء وقدر ولازم ترضى بيه و..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:سيبني دلوقتي يا مصطفى انا عاوز ابقى لوحدي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:ايوه يا علي بس..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:مبسش عاوز ابقى لوحدي لو سمحت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>~علي روحه كانت هتتطلع لانه استنى كتير عبال ما قدر انه يقولها على الجمله اللي فضل سنين مخبيها ف قلبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة:ماله بيزعق ليه يا مصطفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:مفيش يا رندة حاجه بخصوص الشغل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه مامت علي:طب يلا يا ابني ناديه عشان ياكل ويلا انت كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:لا ما هو مش هينزل بقولك متعصب اوي تعالي احنا ناكل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:وعلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:يا ستي يبقى ياكل بعدين بقولك متعصب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قعدوا كلوا ومصطفى كل اللي بيفكر فيه هو علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى ف نفسه:انا كل اللي كنت عاوزه انه يرجع فرحان ايه الغلط ف كده مش فاهم نورا بعد كل اللي حصل ما بينهم وبعدما اتربوا مع بعض وبعدما فض بكارتها ومارس معاها الجنس الكامل لفترة ورقعت بكارتها لما بطلوا ومحستش ولو للحظه ان علي بيحبها مش مجرد بيشتهيها او بيفضوا شهوتهم سوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة:مالك يا صاصا ما تاكل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:ها لا باكل باكل تسلم ايدك يا خالتو يا قمر انتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:بالهنا والشفه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>_________________________________</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:يا بابا هو عاوز يخرج يتعرف عليا اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:لا يا نورا لا عيب يا بنتي دي مش اخلاقنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:يا بابا انت مربيني كويس واستحاله اعمل حاجه توطي راسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:يا حببتي انا واثق فيكي اكيد بس مش واثق الناس هتقول اي انت ولا حتى لبستي حاجه ف ايديكي لسه وانا مرضاش بنتي حد يتكلم عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:كلام ابوكي صح يا نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:بس يا ماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:بس انا مش عاوزه ازعلك ممكن تاخدي حد معاكي صح كده يا حسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:ماشي موافق تاخدي حد معاكي خدي بنت عمتك سلمى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:لا الا سلمى ولا هيه بترتحلي ولا انا برتحلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:طب خدي منه انتي بتحبيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:لا منه قايلالي انها مسافره النهارده مع صحابها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:طب خلاص يا نورا مفيش نزول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:لا لا خلاص خلاص ونبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:يا هتروحي مع حد يا مش هتروحي من اساسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:بنت حلال هو علي ابننا ومتربيين سوا مع بعض انتم الاتنين زي الاخوات ومحترم وعارفينه كويس جدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:ماشي موافق علي ابني بس قللي هزارك معاه شويه عشان فريد ميزعلش او يضايق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بفرحه: حاضر انا هروح اتصل ب علي بقا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي كان نايم ف سريره وماسك اللاب توب بيقلب ف صور نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ززززززززززز:الو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:ايوه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:علي مال صوتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>~علي قام ومسح دموعه ~</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:مال صوتي مانا كويس اهو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:لا انت زعلان باين من صوتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:يا نورا لا انجزي قولي عاوزه ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:مش كان نفسك تتعرف على فريد اهو يا سيدي بابا وافق تخرج معانا النهارده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:بابا وافق ولا عشان انا هبقى موجود وافق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:الصراحه......اه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بحزن:عيب عليكي استحاله ينزلكوا انتو الاتنين لوحدكوا اكيد بسبب كلام الناس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بضحك:دا انت حافظ ابويا وابوك اكتر مني انا شخصيا يلا البس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:ايه يابت دا مش مثلا ممكن تيجي لا على طول يلا قوم البس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:يلا بقا يا علي عشان خاطري هو قالي انه عاوز يتعرف عليا اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: واشمعنى انا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:عشان انت اخويا ابن جوز ماما وحبيبي الي مقدرش استغنى عنه وبيخاف عليا على بنت مرات باباه من دبة النمله وبينا ليالي عسل كمان ولا ناسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:كلي بعقلي حلاوه كلي انا قايم البس يا نورا سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>«قفلت التلفون وانا بتقطع خايف اتصرف غلط ودعيت ربـنا اني معملش اي حاجه غلط مطلعش عن شعوري مره واحده وابوظ كل حاجه اخدت مفاتيح العربيه ونزلت»</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:ايه ايه واخد بعضك ورايح على فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:مشوار كده يا امي مع نورا وجاي على طول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة:ما تاخدوني معاكوا والنبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:لا ماهو مش هينفع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة:ليه بقا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>على:عشان طالع انا وهيه وخطيبها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة: ايه دا هيه اتخطبت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:لسه هاتخطب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة:الف مبروك وصل سلامي ليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بضحكه مزيفه:حاضر وانتي يا ماما مش هتقوليلها حاجه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه بحزن:هقولها ايه يعني يا بني ربـنا ييسر طريقك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>~كريمه كانت عارفه ان ابنها بيحب نورا بنت مرات ابوه لانه كان قايلها وزعلت عليه وهنا عرفت هو ليه كان جاي زعلان من برا~</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي ركب العربيه:يلا توكلنا على الـلـه الو يا نورا انتو فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايوا يا علي انا وفريد مستنينك ف العربيه الزرقه الي وراك تعالى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: لا تعالوا انتو ابوكي قايلي نمشي بعربيتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نوا: معلش يا فريد هنركب ف عربية علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:خلاص ماشي هيه هيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>«واتقابلت بفريد شخص كويس جدا ومدير حسابات ف شركة باباه وباين عليه بيحبها اوي»</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:والـلـه يا باشمهندس علي انا اتشرفت بمعرفتك جدا وواثق اننا هنبقى صحاب واخوات لدرجة انك هتنسى ان نورا صاحبتك وبنت مرات باباك من اساسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:والـلـه يعني هتتفقوا عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بضحكه:انا بقول كده بردك ولا ايه يا استاذ فريد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:ناديني فريد بس احنا خلاص بقينا صحاب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:تمام ماشي وانا علي علي وبس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:مش هتاكلوا بقا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>«نورا بنت مرات بابا كان شكلها مبسوط انها لقت حد بيحبها بس انا كنت عامل نفسي مبسوط او لا انا فعلا كنت مبسوط مش انها هتبقى لغيري انا مبسوط لانها فرحانه ومزقططه لانها لقت الشخص المناسب وبيحبها صدقوني انا بحب فرحتها حتى لو كانت وجع ليا»</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>~ضحى اتصلت ب علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:ايوه يا علي عامل ايه يا حبيبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:الحمد لـلـه يا ماما وانتي عامله ايه واخبار بابا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:كلنا كويسين يا حبيبي كريمه وحشتني اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:والـلـه كانت لسه بتسأل عليكي وبتقول نفسها تشوفك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:ان شاء الـلـه اروحلها قريب المهم كنت عاوزاك ف موضوع يا حبيبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:موضوع ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:ابعد بس عن العيال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:ثواني يا جماعه هقوم ثانيه.......اهو قومت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:نورا قالتلي ان فريد عاوز يقعد معاها لوحدهم يتكلم معاها شويه وباباك كان مش راضي انهم يبقوا لوحدهم وكدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:ماماا لخصي عاوزه ايه – كان بيناديها ماما لانها زي ما قلنا كانت حنينة اوي عليه وهي اللى مربياه ومعتبرها امه التانية رغم انها مرات باباه -</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:نورا قالتلي اقولك انك تسيبهم شويه مع بعض لوحدهم كده وكده يعني عشان فريد عاوز يتكلم معاهم و</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بوجع:نورا قالتلك كدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:ايوه يعني ممكن تطلع تلف شويه بالعربيه او تشتريلك حاجه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:لا يا ماما بابا منبهني ماشلش عيني من عليهم بس انا ممكن اسبلهم الطرابيزه واقعد انا على واحده تانيه واهو ابقى قريب منهم ومقصرتش كلمة عمي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:ماشي يا حبيبي اللي تشوفه سلملي على رندة ومصطفى سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بحزن:سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>«قعدت على طرابيزه تانيه وانا بموت من جوايا طلبت قهوه عشان اتمالك اعصابي فلقيتها بتعملي بس بس عشان ابصلها اما بصتلها لقيت خاتم شكله جميل جدا على ايديها فضحكت لها وبعتت لي رساله بتقولي فيها ان دا هديه من فريد والخطوبه الاسبوع الجاي احساس انها بتبعد عني حبه حبه احساس صعب جدا انا من رأيي ان لو كنت قولت لها بحبك ورفضتني كان بالنسبالي ارحم بكتير من العذاب اللي انا فيه دا»</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>النهارده خطوبة نورا وفريد فرحان انها مبسوطه وزعلان انها لغيري هل انا هفضل ف العذاب دا كتير»</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ترن ترن ترن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: الو يا نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: ايوه يا علي انا ف الكوافير بقولك انا معنديش اخوات ولاد وبعتبرك اخويا انت ابن جوز ماما واتربينا سوا واللي اعرفوا ان اللي بياخد العروسه من الكوافير اخوها يلا جهز نفسك وتعالى خدني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: تؤمرى يا ست البنات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>«قفلت معاها وانا سامع نبرة صوتها كلها فرح وسعاده الظاهر انها مش ليا فعلا»</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي راح الكوافير عشان ياخد نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي اتصل بنورا؛ مهو انا اكيد مش هدخل ادور عليكي وسط البنات اتفضل ياطلعي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: حاضر طالعه اهو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>~علي اتفاجئ بجمال نورا كانت جميله اوي وكان الفستان عليها اجمل ~</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>على: ايه الحلاوه دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: ليه وهو انا كنت وحشه انا طول عمري حلوه يابني بس فيه ناس ماكانتش بس واخده بالها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: فعلا ممكن ماكنتش باخد بالي عشان مش بتحطي ميكب الا فين وفين بس انتي عارفه يا نونا ان الجمال جمال الروح مش الشكل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: تفتكر دا اللي عجب فريد فيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: والـلـه ماعرف بس الواد حليوه ويتحب قبل ما يحبك اصلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: طب يلا بقا عشان منتأخرش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>~علي فتح لها الباب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: دا ايه الادب اللي هب عليك فجأه دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: اخرسي يا حيوانه واركبي بدل ما اسيبك وامشي وانت زي القمر كده هتتخطفي مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>~نورا ركبت وهيه بتضحك~</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصلوا الحفله~~</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>"حببتي الف الف مبروك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: الـلـه يبارك فيكي يا شهد وحشاني والـلـه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شهد: والـلـه وانتي (وبصت لعلي بحب) ازيك يا باشمهندس علي ايه اخبارك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بلا مبالاه؛ كويس الحمد لـلـه مش يلا يا نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: ايه يابني بتشدني كدا ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: انتي عارفه اني مش بحب البنت دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: عارفه بس انا عزمتها عشان اغيظ فيها مش اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: يعني انتي بعد ما قولتلك انها بتحقد عليكي بردك مفيش فايده فيكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: يا حبيبي لا عشان كانت بتعايرني مين هيبصلي بمنظري دا وقالتلي كلام وانتي سمعتها بتقول عني كلام فانا جبتها الخطوبه عشان اخزق عينيها الاتنين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: طب قدامي يلا بابا مستنيكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه كانت واقفه مع ضحى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: الف مبروك يابنتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: الـلـه يبارك فيكي يا ماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: علي تعالي عاوزاك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>على: نعم يا ماما اخدتيني بعيد ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: انت بتعمل ف نفسك كدا ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بوجع: صدقيني انا نفسي مش عارف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه بوجع قلب: كنت اعمل اي عذر سافر لكن تشوفها بعينك وانت الي تروح تجيبها من الكوافير وتروح معاها المطعم هيه وخطيبها ليه يا ابني كل دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: يا امي نورا تبقا حبيبتي وبنت مرات ابويا وزي اختي واتربينا سوا ماجيش ف اهم لحظات ف حياتها وابعد وانتي عارفه هيه بتعزني ازاي وبتحبني قد ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: زي اخوها ولانك ابن جوز مامتها واتربيتم سوا هيه متعرفش اللي جوه قلبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: والحمد لـلـه انها معرفتش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: يا حبيبي انا بزعل عليك انت بقيت معدوم حتى كانسيلت كل الشقق بقالك فتره لو فضلت كده هتبقى انسان معدوم الروح بس عايش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: هو انا لسه هوصلها من ساعة ما قالتلي انها هتخطب وانا معدوم الروح انا بعشقها يا امي عارفه يعني ايه بعشقها من يوم ما دخلت عليها وكانت بينا ليالي عسل كتير وكانت اول بنت في حياتي وانا اول ولد في حياتها وعشنا زي المتجوزين نمتع بعض بس هي شافتها مجرد متعة ومرح وهافينج فان انما انا شفتها رومانسية وحب.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: كفايه يابني كفايه وجع اكتر من كده يله نمشي ادينا باركنا يلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: دي مش شخصيتي يا ماما انا سند لنورا زي ابوها المتوفي وماتخافيش عليا انا كده كده زعلان مش هزعل اكتر من اللي زعلته يلا عشان وقفنا كتير (وشدها من ايديها لنورا)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: فريد الف مبروك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد: الـلـه يبارك فيك يا علي عقبالك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: حبيبي تسلم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>«نورا وفريد لبسوا الدبل لبعض ورقصوا مع بعض ودموعي ابتدت تنزل وانا بحاول اغطي نفسي عشان محدش يشوفني لقيت ايد بتتحط على كتفي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: مصطفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى: انت لسه بتحبها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: مش وقته الكلام دا دلوقتي لحد يسمعك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى: انت شايف اللي بتعمله دا صح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: طالما نورا فرحانه يبقى صح انت مش شايف الابتسامه على وشها من هنا لهنا ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى: لحد امتى يا علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: لحد اما اموت يا مصطفى انا خلاص كده انتهيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى؛ متقلش كده طول منا معاك مش هيحصلك حاجه الدنيا مش بتقف على حد يا علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي ابتسم: وانا واثق يا صاصا ان طول مانت جمبي مش هيحصلي حاجه اومال رندة فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى: رندة يا سيدي راحت عزومه ف بيت جوز صاحبتها الي لسه متجوزه الهبله فرحانه وبتقولي هشوف اخيرا بقا اذا كان فعلا العرايس بيحلوا بعد الجواز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بحزن: اديك شايف نورا اهي من الخطوبه وهيه بتحلوا ما بالك لو اتجو.....(دموعه ابتدت تنزل)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى حضن علي ونورا خلصت الرقصه وراحت عندهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: صاصا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي اتفاجئ وحاول يمسح دموعه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى: يا شيخه خضيتيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:عامل ايه يا صاصا مش بنشوفك يعني وبعدين ايه اللي جايبك بعد لبس الدبل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:والـلـه انا جاي اقول مبروك وامشي عشان ميتعمليش هوليلا الصبح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا ضحكت:طب كويس انك عارف تعالى اعرفك على فريد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:يعع فريد اسم بايخ اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:خبطته ف كتفه؛اتلم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى بضحك:يلا بقا نشوف النقاش دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نو،ا:يا علي خلي اخوك يتلم نقاش ايه بس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:لا لا يا مصطفى ميصحش البنت لسه متعرفه عليه تقوم قايلها الحقيقه كده فجأه تؤتؤتؤ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:والـلـه طيب متشكرين يا رجاله على ذوقكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي مسك نورا من ايديها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:خلاص يا ستي حقك عليا مصطفى اتأسف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى بضحك:انا اسف وبعتذر للاستاذ فريد النقاش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:انت هتتلم امتى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:بذمتك مش شكله نقاش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:مين النقاش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى اتوتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بقلق:بيضحكوا عليا عشان وقع عليا الجاتوه بيقولوا عليا اني شبه عم صبحي النقاش يرضيك يا فريد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد بضحك:لا طبعا ميرضنيش طب ادخل الحمام نضفوا معرفتنيش يا مورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:دا مصطفى ابن عم علي وزي اخوه بظبط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:اتشرفت بمعرفك استاذ مصطفى حضرتك شغال ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:مهندس كمبيوتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريدبضحكه:دا انتوا عيله كلها مهندسين بقى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:اوماال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي كان رايح عشان ينضف البدله الي وقع عليها جاتوه بالقصد عشان يلحق الموضوع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:مش يلا بقا يا علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:انا بقول كدا برضو كفايه بقا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي وافق وراح سلم على نورا وفريد ومشي ~</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>«عدى شهر على خطوبة نورا وانا كل يوم بموت وف يوم نورا طلبت اني اقابلها ف الكافيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:خير يا نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بعياط:انا هفسخ الخطوبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثالث</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: انا هفسخ الخطوبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بصدمه: بتقولي ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: بجد يا علي انا مش عاوزاه ومحبتش اتكلم مع ماما وبابا عشان مش هيفهموني قدك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: طب استهدي بالـلـه وقوليلي ايه اللي حصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: يا علي طباعه وحشة والمره اللي فاتت زعقلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: ليييه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: اهو زعقلي وخلاص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: انا بقول ليه الراجل كويس هيزعقلك ليه يبقى انتي اللي كنتي غلطانه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: بتغلطني كدا وخلاص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: مش بغلطك بس زعقلك ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وحكتلي نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: حرام عليكي والـلـه الواد كنز كنز وجايه تقوليلي هسيبه يا حببتي دا يأكدلك انه محترم وهيخاف عليكي وهيصونك فعلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: يا علي انت بتبررله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: انا مش ببرر لحد انا بقول الصح دا كده يدل انه بيحبك فعلا يا نورا وانه فعلا مناسب ليكي فهماني ولا انت دكتوره علفاضي مش بتفهمي خاجه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بضحك: بس بردك زعلني دنا حتي مخاصماه من اول امبارح وعمال يرن عليا وانا اكنسل وكلمني علواتس كتير وانا مش برد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: ايوه بيتأسفلك يعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: اه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: امشي من وشي السعادي يا نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: في اي طيب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: يعني كمان بيتأسفلك وانت استغفر الـلـه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بضحك: ما لازم اتقل بردك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: ماشي يا ستي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>التلفون رن كان فريد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: ارد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: اه ردي بسرعه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: الو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد: برن عليكي كتير اوي يا نورا اي مبترديش ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: وانت بعد الي عملتوا معايا يوميها يخليني اكلمك تاني اصلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد: والـلـه بعمل كده عشان بحبك انا اسف تاني يا نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بإبتسامه: ماشي مسامحاك بس تخرجني النهارده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اتفقنا النهارده الساعه 7</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد: اتفقنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي ابتسم بحزن: خلاص بقا اروح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: شكرا يا علي بحد انت مفيش زيك اتنين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: منا عارف يا بنتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: يا متكبر يلا روح وسلملي علي طنط كريمه ورندة كتيير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: طب ما تيجي تسلمي عليهم انتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: يلا والـلـه دا حتى صاصا واحشني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>«اوعوا تستغربوا من الي عملتوا مشمعنى اني بحبها اني اخرب حياتها عشان تبقى ليا دا مش حب وبعدين انا شايف ان الراجل كويس وهيه تستهلوا صدقوني انا فعلا بحبها جدا بس الي بيحب لازم يضحي وزي ما قوتلكوا فرحتها بتفرحني اكتر?»</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: نورا حببتي عامله اي واحشاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: والـلـه وانت يا ماما وحشاني اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة: نوناااااا اي الغيبه دي كلها (حضنتها)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى: اخص اتخطبتي ونسيتينا بقا هيه دي العشره يا هانم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: والـلـه لا بس اتشغلت مع فريد وكدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: خلاص يبقى تتغدي معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>«حسيت ان نورا مش عاوزه تكسفهم وبردك ما صدقت انها هتخرج مع فريد»</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: لا يا ماما مش هينفع تتغدى معانا ماما ضحى عاوزاها ضروري وقولتلها هاخدها شويه وارجعها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: خلاص هتصل ب ضحى واقولها البنت هتكمل معايا بقيت اليوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: يا امي مش هينفع صدقيني ممكن حماتها تيجي النهارده يرضيكي متكنش موجوده ف البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: خلاص ماشي يا نورا بس ابقي تعالي ف يوم وقديه معايا كله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: اكيد يا ماما يلا انا همشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: استني اوصلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: يلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ف عربية علي: انا عارف انك اتحرجتي بان على وشك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: بجد يا علي انت الوحيد الي بتفهمني شكرا جدا انا ما صدقت هقابل فريد ومكنتش فعلا عاوزه اكسف ماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: لا عادي يلا على البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>~نورا جهزت نفسها انها تروح مع فريد المشوار بتاعها وفريد قبل ما يقابلها طلب انه عاوز علي وراحله البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:ازي حضرتك يا طنط علي هنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:الحمد لـلـه يا فريد اه فوق استنى اناديهولك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:ناديه طلعي الشاي لعلي وبلغيه قوليله ينزل عشان صاحبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:لا لا هاتي الشاي انا هطلعوهله </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى: الي جاب خطيب نورا هنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: عاوز يتكلم معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى: ليه بقا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي'اكيد عشان يشركني اني رجعتهم تاني لبعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى اتفاجئ: انت مجنون يابني دي فرصه متتعوضش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: مصطفى انا بحب نورا ولا يمكن ابوظ حياتها عشان بحبها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد وقع كوباية الشاي من ايديه وهو واقف على الباب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الرابع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد وقع كوباية الشاي من ايديه وهو واقف على الباب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:فريد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:انت هنا من امتى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:ااا لسه جاي انا اسف كوباية الشاي وقعت من ايدي بالغلط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:لا عادي ولا يهمك تعالى ادخل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد بإبتسامه:انا جاي اشكرك بجد انك رجعتلي روحي تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بوجع:تشكر اي بس يابني احنا اخوات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد حضنه وقعد شرب الشاي معاه واستأذن عشان مشواره هو ونورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ف كافيه فريد ونورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:انت مش عارفه انت وحشتيني قد اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بكسوف:وانت كمان متزعقليش تاني يا فريد فهمني براحه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد مسك ايديها وباسها:اوعدك صوتي ميعلاش عليكي تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>(وقعدوا يتكلموا كلام الحبايب والمخطوبين دا)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مر عدة شهور•••••</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى كان رايح ينام بس شاف رندة بتعيط ف الجنينه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى جري راحلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:رندة مالك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى: ردي عليا يا رندة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة بزعيق:انت بتحب آية ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:في اي الي دخل موضوع آية ف الحوار دلوقتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة بعياط اكثر:بتحبها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:ايوا بس فيه اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة سابته ومشيت وكملت عياط ف اوضتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:رندة استني افتحي الباب يا رندة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة عماله تعيط وتقول روحلها اتفلقوا انتو الاتنين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى فضل يخبط لحد اما زهق وراح الاوضه وهو عمال يفكر اي الي مخليها تعيط للدرجة دي عشان بحب آيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم الصبح الكل على السفره ورندة مش معبره مصطفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة: على هات عيش من جمبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى اخد حبة عيش واداها ل رندة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة مبصتلوش وقامت اخدت من جمب علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي استغرب وسأل مصطفى في ايه اتخانقتوا ولا اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى همس ف ودنه:والـلـه ما عارف اي الي مزعلها مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:لا دا باين على وشها قرفانه من خلقتك مش زعلانه منك بس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:انا هموت واعرف فيه اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:ف.....تلفونه رن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:صباح الخير عامله اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:كويسه اوي وفرحانه اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:ربـنا يفرحك كمان وكمان من اي بقا يا ستي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:طنط سميه مامت فريد جات النهارده الصبح وحددنا موعد جوازناااا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بزعل:بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:اي بجد دي انت مفرحتليش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:ازاي بس فرحت اوي كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:مين يا علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:نورا يا ماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:قولها اني حددت موعد جوازي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بفرحه مزيفه:ن..نورا حددت موعد جوازها هيا وفريد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه سكتت وقامت من على الاكل ومصطفى زعلان على حال ابن خالته</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:بت....بتقولك مبروك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:الـلـه يبارك فيها ماما بتقولك تعالى اتغدى معانا النهارده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:بالهنا والشفا لا والـلـه عندي شغل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:والنبي يا على انا نفسي اشوف رندة هات ماما وصاصا وتعالى عشان خاطري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي مرضاش يزعلها ف وافق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه ف اوضتها مكسوره على ابنها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي خبط على الباب:ممكن ادخل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:ااااه يا بني ادخل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:ممكن اعرف انت زعلانه ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه بكسره:ودا سؤال تسألهولي انت يوم عن يوم نفسيتك بتدمر وتيحي تقولي انت زعلانه ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بزعل:يا امي الجواز دا نصيب وهيه مش نصيبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:قولتلك من بدري روح اتقدملها وانت تقولي استني شويه اما احسها فيها واستني شويه الشقه خلاص بتخلص و... وو.... لحد اما راحت منك وانت مش عارف تتصرف دا حتى مش راضي تبدأ حياه جديده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:يا امي انا قولتلك حياتي ادمرت من اول ما قالتلي انا هخطب ف لزومه اي بقا كل الكلام دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه بزعيق:لا انت حياتك مدمرتش انت هتشتغل وانا هسفرك الكام شهر دول عشان بجد مش طايقه ولا حابه انك تتوجع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:هسافر فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:المانيا بلد عمليه اهي تشغلك بشغلك بدل ما انت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:يا امي مش عاوز اسافر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:لا لازم تسافر لازم تبعد عن كل حاجه بتوجعك طول ما هيه قدامك هتتوجع وانا مش عاوزاك تتوجع يا بني (ودموعها ابتدت تنزل)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:طب السفر امتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:يوم الاربع الجاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:قريب اوي يا ماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:معلش يا حبيبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:طب انا كنت عاوز اطلب منك طلب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:اتفضل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:نورا وماما ضحى عزمنا علي الغدا النهارده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:وانت قبلت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:معلش يا امي فضلت تتحايل عليا وانا مقدرتش اقولها لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:ماشي يا بني وربـنا يستر على اليوم دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي راح هو وعيلته وف الطريق رندة مش بتتكلم نهائي مع مصطفى وكل ما يفتح كلام معاها تقفلوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:اهلا اهلا يا ماما نورتوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:دا نورك يا عمري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة:نوناا وحشاني جدا ومبروك على معاد جوازك يا ستي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:الـلـه يبارك فيكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:كريمه وحشتيني جدا يا بنتي اي دا ولا بنشوفك انت اتبريتي مننا ولا اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:اا والـلـه بس اتشغلت شويه يا حببتي ومش هقطع تاني انا اسفه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:طب يلا تعالي انا حضرت السفره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى جالوا تلفون ورندة لاحظت وراقبته</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:ايوا يا آيه بتصل بيكي من بدري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه:اسفه يا حبيبي بس كنت نايمه مسمعتش الموبايل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:انت اتكلمتي مع رندة امبارح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه بقلق:ايوا ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:امبارح سألتني اذا كنت بحبك ولا لا.فقولتلها اه فضلت تعيط وراحت على اوضتها ومن ساعتها وهيه مش بتكلمني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه:مش عارفه بقا يا مصطفى انا ايش عرفني هيه كانت بتعيط ليه انت عارف ان رندة اوفر حبتين ممكن تكون اتفرجتلها على مسلسل والبطل مات مثلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى بضحك:تصدقي ممكن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه:ماما بتناديني عشان اتغدا يلا باي يا حبيبي بحبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:وانا كمان بحبك وقفل معاها ورندة عينيها رغرغت من الدموع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:رندة مصطفى تعالوا يلا عشان الاكل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة مسحت دموعها وراحت على السفره ومصطفى زعلان انها زعلانه هو لحد دلوقتي مش عارف هيه زعلانه منه ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>(ما تفهم بقا يلا خلاص بقيت اهبل مبتفهمش)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اتجمعوا كلهم على السفره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:تسلم ايدك يا احلى ماما ضحى ف الدنيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:بالهنا والشفا يا حبيبي انت مبتاكلش ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:والـلـه باكل بسك على صاصا مش راضي ياكل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:ولا يا مصطفى مبتاكلش لي الاكل مش عاجبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:لا والـلـه تحفه هاكل بس ف دماغي حاجه شغلاني مش عارف ليه ووجه كلامه لرندة وهو ينظر لها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة حاطه وشها ف الاكل ونورا لاحظت دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن طول عمره فخور بابنه علي وكان نفسه بنت مراته ضحى تتجوزه لكن النصيب اهو فريد بردك شاب كويس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:قولي بقا يا علي رجعت المفعوصه دي لفريد ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:يا بابا كل الحكايه انها كانت شايفه الموضوع من ناحيه تانيه مش اكتر هيه شافت انه زعقلها وبس انما زعقلها ليه انا عرفتهولها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:طول عمرك عاقل يابني وشوفوا كنت دايما اقول علي دا لنورا ونورا لعلي بس القدر بقا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بتوتر:ازاي بقا يا بابا دا علي دا زي اخويا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه انفعلت:لا مش اخوكي يا نورا انت اسمك نورا مختار وهو اسمه علي حسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا اتكسفت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي اتكلم:هيه تقصد يا ماما اني زي اخوها لاني بقف جمبها كتير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وخلصوا الغدا ف صمت وبعد الغدا نورا اخدت رندة اوضتها تتكلم معاها تفهم هيا ليه كانت زعلانه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة:اي يا نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:مالك مبووذه ليه طول اليوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة ما صدقت حد قالها انت مالك واترمت ف حضن نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة بعياط:صاحبتي آيه عرفتها على مصطفى وقولتلها لمحيله اني بحبه لدرجة اني ادتها رقمه وخليتها تكلمه وانا كنت واثقه فيها لانها صاحبتي من الدرجه الاولى اجي اكلمها امبارح بخصوص مصطفى تقولي بكل بجاحه معلش يا رندة انا حاولت الفت نظره عنك بس هو التفت ليا انا قولتلها قصدك اي يا آيه مش فاهمه ردت وقالتلي رندة مصطفى حبني وقالي هيجي يطلب ايدي وانا معرفتش اقوله لا عشان حبيته انا كمان سامحيني انا معرفتش اقولها اي وقعدت اعيط ف الجنينه وجيه مصطفى بيقولي مالك قولتله هو انت بتحب آيه رد وقالي اه وانا سمعته النهارده وهو بيكلمها وبيقولها بحبك حاسه اني عاوزه اموت يا نورا مش قادره اتنفس نفس تاني بعد الي سمعته</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بزعل مزيف:طب اهدي بس كل حاجه هتتصلح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وخرجت رندة من اوضتها بعد ما هديت ونورا كلمت آيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:كدا تمام جات وعيطت كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه بسعاده:الخطه كده ماشيه تمام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى دخل على نورا:كله تمام كده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:عيب عليك.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الخامس </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:ايوا يامصطفى انا اتفقت مع فريد اننا نتقابل عند الصايغ كأنه بيجبلي هديه وانت تعالى على المحل بسرعه وأه هات علي معاك انت وآيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صاصا:ماشي يلا باي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:باي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا قفلت مع صاصا وفريد اتصل بيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:اديني خلصت شغل اهو قوليلي بقا ليه هنروح محل الدهب النهارده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:هنروحه كأنك بتجبلي هديه وهنقابل صاصا وآيه صاحبته كأنهم بيشتروا دبل الحطوبه وطبعا رندة هتبقى معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:دقيقه دقيقه كأنهم بيشتروا دبل الخطوبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:ايوا مااحنا عاملين خطه عشان رندة بتحب مصطفى وكمان مصطفى بيحبها ف حبيت اعمل لهم خطه انه يعمل نفسه بيحب آيه وياخدها للصايغ فهمت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:اهاااطيب ماشي نتقابل على بالليل باي يا قلبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا :باي يا حبيبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>//*/*/*///*/*/*/***/*/*/*/</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي :تاخدني معاك ليه وانت رايح تنقي دبل خطوبتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صاصا:بص يا علي انا وآيه مش بنحب بعض ولا هنخطب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:امال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صاصا حكالوا على اللي هيحصل بالظبط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: ريحتني يا شيخ طب طالما انت بتحبها وهي بتحبك ليه مقولتلهاش وخلاص بدل اللفه دي كلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صاصا: عشان من وانا صغير وانا بحب ارخم واغتت عليها دايما وخصوصا ف حوار الحب دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:طب امشي يا اخويا قدامي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جيه الليل واتجمعوا كلهم عند الصايغ زي ما اتفقوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:اي علي وصاصا عاملين اي اي الصدفه دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:ازيك يا نورا ازيك يا فريد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:اهلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صاصا:يا سبحان الـلـه بقا انا اجي عشان انقي دبل الخطوبه بتاعتي انا وآيه اقوم اشوفكوا لا ومعاكوا رندة بنت جوز ماما كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>(دا انت كياد يا اخي)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة بنت جوز مامة مصطفى خالتي اتفاجئت بوجود مصطفى وآيه وزعلت اوي وفريد مخنوق بوجود علي ليه الـلـه اعلم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صاصا بصوت عالي:حلو اوي دا يا آيه يا حبيبتي مش مهم عندي السعر المهم انه عجبك يا روحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>~رندة مستحملتش وخرجت برا المحل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى لحقها ومسكها من ايديها:استني رايحه فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة مادتلوش وشها ودموعها خانتها ونزلت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صاصا:بحبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة بنت جوز مامة صاصا مش عارفه تتكلم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صاصا:من واحنا صغيرين يا بنت جوز امي وانا بحبك وهفضل طول عمري احبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة: انت بتقول ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صاصا بصلها بكل حب :بقولك بحبك مسمعتنيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة كانت هتجري تحضنه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صاصا بيغيظها:مسمعتنيش ولا اي يا آيه يا حبيبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة بغيره: والـلـه(واخدت بعضها وكانت هتمشي بس صاصا لحقها وشدها اخدها ف حضنه )</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة بمعاتبه: يعني ماحدش اخدك مني ولا حاجه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه:شوفتي يا ستي انك كنتي ظلماني وشتمتيني ع الفاضي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة بأستغراب وبتوجه كلامها لنورا:شتمتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:ايوا انا كنت من ضمن الخطه وانا الي عملاها اصلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة:وجعتولي قلبي والـلـه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى :سلامة قلبك يا روحي رندة تتجوزيني (ونزل على ركبه ولبسها الخاتم)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بفرحه وحضن اخته رندة – زي اخته قلنا-:اخيرا هشوفك عروسه يا حبيبتي (وحضنها)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة:اوعا تكون انت كمان كنت معاهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:والـلـه لا دا صاصا لسه قايلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة ضحكت :بقا هيه دي خططك يا ست آيه عشان تحسسيه اني بحبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه:هو انا لحقت احسسه حضرتك دا ف اول يوم جيه وقالي انا بحب رندة بنت جوز ماما اللي متربي معاها سوا ممكن تحسسيها اني بحبها وتقربيها مني (رندة ضحكت وراحت حضنت آيه)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:نورا ممكن نتكلم برا شويه عاوزك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:عاوزها ف اي يا علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:في اي يا فريد عادي ممكن تكون مشاكل عائليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>(وعلي ونورا طلعوا برا)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:خير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:انا هسافر ومش هرجع تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا دموعها نزلت وقالتله:</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السادس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بعياط:يعني هتبعد عني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:غصبن عني يا نورا والـلـه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا :هو اي الي غصبن عنك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:طب وطي صوتك طيب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:انت عارف انك ابن جوز ماما ومتربيين سوا واول راجل في حياتي وقضينا ليالي عسل سوا وزي اخويا واكتر هتسيبني يوم فرحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:جالي شغل كويس هناك يا نورا ومش هعرف اسيبه دي فرصه(في نفسه:المشكله الوحيده اني زي اخوكي وشايفاني مجرد شهوة وليالي عسل مش ليالي حب مع الجنس يا نورا)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا؛ومش هتيجي تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي شاور براسه اه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بعياط:ماشي يا علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا سابته ودخلت المحل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:مالك يا نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا وهيه بتمسح دموعها وبتلقي النظر على علي:مفيش يا فريد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد اخد علي برا المحل:انت عملتلها اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:مفيش يا فريد كل الي قولته لنورا اني هسافر ومش هعرف ارجع تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد بفرحه:بجد والـلـه فين بقا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي باستغراب من فرحته:المانيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد انتبه لأستغرابه:اااا يعني مش هتعرف تيجي فرحي انا ونورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:للأسف معلش والـلـه غصبن عني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد: امتى هتسافر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:يوم الاربع الجاي ان شاء الـلـه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:طب ماشي هتوحشنا واما ترجع بقا تشوف عيالي انا ونورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بوجع:ان شاء الـلـه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:مش يلا بقا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه:ايوه يا جماعه يلا نروح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:تمام يلا بينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي ومصطفى ورندة روحوا البيت وكريمه فرحت لانها كانت بتتمنا ان صاصا يبقى جوز رندة اللي زي بنتها دي مربياه على ايديها اما بقا نورا فروحت وهيه متخانقه مع فريد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فلاش باااااك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:قالبه وشك كدا ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:مش قالبه ولا حاجه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:كل دا عشان علي هيسافر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:انت مش متخيل انا زعلانه منه قد اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:وقف العربيه:زعلانه اوي عشان بتحبيه ومش عاوزاه يبعد عنك مش كده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:اي الكلام الي بتقوله دا علي اخويا وكل الناس عارفه كدا كويس لانه كان سندي لما بابا كان مسافر علطول ويجي يسافر بعد ما جوازي قرب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد بضحك:طب مش يمكن يكون هو الي بيحبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:اي الكلام الي بتقوله دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:مش ممكن بيحبك وانت مش حاسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:انت جرالك حاجه ف عقلك لا يمكن طبعا ولو بيحبني زي ما بتقول كان قالي من زمان احنا اتربينا مع بعض وهو ابن جوز ماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:خلاص خلاص انهي الموضوع يلا انزلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بغضب:سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:خلاص يا نورا انا كنت عاوز اتأكد من حاجه واتأكدت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:تتأكد من اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:انك بتحبيه ولا لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا نزلت من العربيه وهيه غضبانه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي دخل اوضته بوجع وفرد جسمه على السرير وقعد يعيط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>~عدى ايام ونورا وعلي اتصالحوا وكريمه فهمتها وجيه يوم الاتنين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ف اوضة علي:ززززززز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:الو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مجهول:باشمهندس علي معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:ايوا اتفضل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مجهول:كنت عاوزك تشوفلي ديكور شقتي تقدر تيجي النهارده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:اكيد طبعا العنوان اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مجهول:*</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:تمام هقابلك علساعه 6</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مجهول:خليها 9 تيجي وتشوف الشقه عشان عندي مشوار والـلـه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:خلاص ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ف شركة ابو فريد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:ازيك يا بابا عامل اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سامح:ازيك يابني النهارده الشركه عامله زي بارتي كدا بسبب نجاح الشركه في الاوديت كلم نورا اعزمها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:اكيد يا بابا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سامح:يلا هسيبك بقا ورايا شغل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد اتصل بنورا واتفق معاها يجي ياخدها على الساعه 6</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد كام ساعه اتجمعت نورا وفريد ف البارتي(حفله)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>^^^:ازي حضرتك استاذ فريد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:اهلا يا عيسى ازيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:الحمد لـلـه مش تعرفني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:اه نورا اعرفك عيسى احسن مساعد ليا ف الشغل وصاحبي كمان عيسى نورا خطيبتي ومراتي بعد كام اسبوع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:اتشرفت بمعرفت حضرتك ثانيه واحده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:ليا الشرف طبعا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:هو مش حضرتك نورا مختار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:ايوا انا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:انا بشكر حضرتك جدا انك انقذتي اخويا شكرا شكرا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:أياً كان مين اخوك بس العفو دا واجبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:استأذن بقا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:اتفضل اتفضل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى طلع برا الشركه وعمل مكالمة تليفون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:الو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مجهول:عرفتها بنفسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:ايوا وقولتها زي ما قولتلي ان هيه انقذت اخويا وكدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مجهول:عجبتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:هيه الصراحه جامده بعينيها الخضره دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مجهول:حلو اوي اي رأيك تاخدها الشقه تعمل الي انت عاوزه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى بعدم فهم :انت بتقول اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مجهول: الي سمعته يا عيسى تاخدها من الشركة توديها الشقه وتعمل الي تعمله وانت فاهم كويس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:بس جريمة زي دي مش سهله وفيها حبس لا يمكن اعمل كدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مجهول:لا انا مدبر كل حاجه متقلقش انت هتاخد نورا من الشركة بأي طريقه وتخطفها تعمل اي حاجه المهم تكون صاحيه تغطي وشك بأي حاجه مش عاوزها تشوفك يإما هتروح ف داهيه ولازم تكون ماشي من الشقه قبل الساعه 9 انت فاهم لو مشيت بعدها ممكن بقا تتحبس ومش هيسيبوك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:بس حرام البت جوازها باقي عليه شهر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مجهول:مش حرام الي ابوها عمله فينا وانا كمان هديك مكافأه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:حلو اوي الكلام دا يا معلم بس ابوها عملك اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مجهول:مالكش دعوه نفذ الي قولتهولك وبس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:تمام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل السابع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>~عيسى قفل مع المجهول واتفق معاه على كل حاجه وازاي يخرج نورا برا الشركه~</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:دكتوره نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:ايوه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:بستأذن حضرتك بس تيجي معايا برا الشركه اخويا لما عرف انك هنا قال انه لازم يجي يشوفك لان يوميها معرفش يشكرك على الي انت عملتيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:طب ما تخليه يدخل الشركه ليه برا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:ااا اصل أستاذ سامح محذر محدش يدخل الشركه غير العاملين فقط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:طيب ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:نوراا تعالي اعرفك على عمي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى ف سره:يا *** عليك يا فريد انا خلاص كنت هطلعها ومتبقاش من الوقت كتير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>~نورا سلمت على عم فريد وجات تروح مع عيسى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:ماله عيسى عاوزك ف اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:اخوه جيه وعاوز يشوفني باباك مانع حد يدخل الشركه غير العاملين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:طيب ماشي متتأخريش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:استاذ فريد وافق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا :اه يلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>~وطلعت نورا برا وهيه مش عارفه ان في أذى مستنيها طلعت وهيه مبتسمه متعرفش ان فيه ناس عاوزه تبوظ مستقبلها ~</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:فينه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى~اااا هنا هنا تعالي ورا هتشوفيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا قلقت شويه وقالت:احنا في منطقه حره وكمان بالليل وانت شايف شكلها عامل ازاي ويرعب قد اي خليه يجي عاوزه ادخل الشركة تاني لو سمحت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:اطمني يا دكتوره مفيش حاجه بس انا لو رحت ناديته حضرتك هتقفي لوحدك وانا مرضهاش لأختي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:طب خلاص انا جايه معاك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا راحت معاه للمكان الي مفيهوش حد كانت حته كده ورا الشركه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:معتز معتز طب ثانيه واحده بس يا دكتورة اشوفه فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كل حاجه ماشيه زي ما عيسى مخططلها بظبط راح عيسى بعد شويه وطلع منديل حط فيه دوا المخدر عشان يقدر ياخدها الشقه ومحدش يحس عليه ولا الامن يسمعوا صويتها وللأسف جيه عيسى من ورا ضهرها وشممها من المخدر ونورا غابت عن الوعي اخدها العربيه وطلع بيها على الشقه الي متفق عليها هو والمجهول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>\في شركة سامح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:نورا اتأخرت كده ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سامح:يا ابني متخفش اكيد هتيجي تعالى عشان ناكل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في الشقه الي فيها عيسى ونورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:يلا فتحي يا حلوه (كان ماسك برفان بيشممهولها وبيرش عليها ميه)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا صحيت وكانت مربوطه من ايديها ورجليها:انا فين وانت مين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى كان حاطط حاجه على وشه زي ما قاله المجهول وحاول يتكلم بصوت واطي ميتعرفش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:ابعد عني ارجوك فكني انت عاوز مني اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى بصوت واطي وميتعرفش:عاوزك انتي يا قمر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا سمعت الجمله وابتدت تصوت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى بنفس الصوت الواطي:مفيش حد هنا خالص ومش هيسمعوكي لو صوتي من هنا للصبح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا ابتدت دموعها تنزل :ارجوك فكني وانا هعملك الي انت عاوزه ارجوك سبني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:بس بقا خليني اخلص شغلي مش هخليكي تتجوزي فريد لاني بحبك احنا اتربينا سوا يا نورا وهنعيش سوا وريني هتتجوزي حد غيري ازاي بعد الي هعمله يا قطه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بتصوت وحصل.......</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في بيت علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:سلام يا ابني خد بالك من نفسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:سلام يا ماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>~اتجه علي للشقه اليي هيقابل فيها المجهول واما راح هناك اتفاجئ بأنها عماره مفيهاش حد حتى الشارع شبه مقطوع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في الشقه قبل ما علي يجي ب شويه كان عيسى خلص الي متفق عليه هو والمجهول وللأسف تم اغـتصاب نورا وهيه اغمى عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزل عيسى من الشقه واتصل بالمجهول :خلصت ونازل اهو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول :حلو اوي يا عيسى المهم قولت الجمله الي اتفقنا عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:ايوا قلتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول:طب سلام دلوقتي عشان معايا تلفون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كان علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول:ايوه يا باشمهندش وصلت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:ايوه بس الدنيا هوس هوس كدا ليه انا قلقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مجهول:لا عادي اصلهم بيناموا بدري هههههه انا مستنيك ف الشقه فوق اتفضل اطلع العماره الي على ايدك اليمين الدور التالت شقه رقم 5</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي :تمام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>~وصل علي الشقه ولقى قناع مرمي على الارض مسكه بأيده وهو بيدور علي المجهول وف اللحظه الي دخل فيها علي الشقه كانت نورا بدأت تفتح عينيها وهيه بتعيط وبتقول اااااااه علي سمع الصوت وراح الاوضه الي فيها نورا بسرعه وكانت صدمته لما شافها غرقانه في دمها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي جري عليها:نورا نورا اي الي حصلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا وهيه بتبصله وهو ماسك القناع :ابعد عني اياك تلمسني(وبتصوت وتصرخ)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:اهدي يا نورا اهدي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:حرام عليك ليه تعمل فيا كده يا علي.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثامن </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول:الو مش دا رقم بيت استاذة ضحى صبري اسماعيل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:ايوه يا ابني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول :تسمحيلي اكلمها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى : انا هي...انت مين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول:مش لازم انا هقولك خبر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى: خبر ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول ضحك ضحكة سخريه:هههههههه جيه اليوم يا ضحى الي هندمك فيه انتي ومختار على كل الي عملتوه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:انت مين واي الكلام الي بتقوله دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول:مش مهم تعرفي انا مين المهم اني اخدت حقي منك ومن مختار وحق نوال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى بتوتر:نوال نوال مين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول:تؤ تؤ بقا مش عارفة نوال مين ولا يهمك يا حبيبتي هتعرفي نوال مين بس بعد شويه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى قعدت على الكنبه وهي حاطة ايدها على راسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول:يووووو زمان على دلوقتي بيتصل بيكي وانا ضيعت وقتك انا اسف يا استاذة ضحى يلا سلام وياريت تبقي تطمنيني على الدكتوره نورا (وقفل السكه وكانت المكالمة مفتوحة على الاسبيكر وسمعها حسن اللي كان بيحب نورا بنت مراته ضحى زي بنته تمام)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن وهو بيزعق:نوراااااا انت عملت ايه يا حيوان ومين انت ضحى اتصليلي بنورا شوفيهالي فين وليه لحد دلوقتي مرجعتش بسرررعه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى بخوف :حاضر حاضر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تليفون حسن رن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:الو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بخوف: بابا ن..ن.نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن اتوتر وخاف :ما تتكلم يا على مالها نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:تعالى على مستشفى ****مش هعرف اقولك على التلفون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن قفل السكه مع علي ونادى ضحى بسرعه وراحوا على المستشفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في المستشفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:ان شاء الـلـه هتقومي بالسلامه انت قويه يا نورا (وابتدت دموعه تنزل)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى رن عليه:ايوه يابني ماما قلقانه عليك انت فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>-زي ما قلنا كريمة خالة مصطفى وبيعتبرها ماماته وبيناديها ماما وهي اللي مربياه-</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بعياط:نورا يا مصطفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى :مالها نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:لقتها ف موقف بشع ف الشقه الي كنت رايحلها وهيه دلوقتي ف المستشفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى بصدمه:انت بتقول اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:في اي يا مصطفى قلقتنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى :طب سلام يا علي احنا جايين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة:في اي يا مصطفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:نورا ف المستشفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:ليه يا حول الـلـه ****</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى :مفيش وقت يلا بينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد اتصل بنورا ملقهاش بترد وسأل الامن عليها قالوله اخر مره شافوها كانت مع عيسى وفريد اتصل بحسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:ااايوا يا عمي نورا عندك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن وعينيه مغرغره دموع:في المستشفى يابني ربـنا يستر احنا رايحينلها اهو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد بصدمه:اييي مستشفى انهي مستشفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن :****</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:انا جاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميه:في اي يابني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:نورا ف المستشفى يا ماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سامح:ومستني اي يلا بينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن وضحى وصلوا المستشفى وسألوا على نورا والممرضه قالتلهم عن اوضتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:علي ن..نورا كويسه صح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بيحط ايده علي بوقه وهو بيعيط:لسه الدكتور مطلعش ان شاء الـلـه خير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد مرور من الوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الدكتور طلع:للأسف تم اغـتصاب المريضه واضربت ف حتت كتيره عملت كدمات ف جسمها جامد ودا أدى لصدمه نفسيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ف اللحظه دي كان فريد واهله وصلوا فريد سمع كلمة اغـتصاب وجري عليه:انت بتقول اي يا دكتور اغـتصاب اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سامح حاشه عن الدكتور :اهدي يابني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:حطت ايديها على دماغها وضحى فضلت تصوت وتلطم اما بقى حسن فهم دلوقتي مين نوال والمتصل كان قصده اي بلي بيقوله عينيه دمعت وعيط على بنت مراته الي كانت رهينه لماضي ابوها مختار المؤسف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>على بدموع نازله زي النار:اي الي بتقوله دا يا دكتور</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دكتور:حضرتك اكتر واحد تقدر تفهمهم لانك كنت اول واحد شاف المريضه ف حالتها عن اذنكوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد مسك علي من هدومه: شوفتها امتى وفين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي :اهدى يا فريد وانا هقولك انا كنت رايح اشوف شقه وكنت على اتفاق بشخص اني هقابله ف الشقه واما دخلت سمعت صوت نورا وهيه بتعيط جريت على الأوضه لقيتها بمنظر بشع وكانت بتصوت وتعيط نقلتها ع المستشفى بسرعه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:مين الشخص دا مييين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:مهو انا فكرت زيك بالظبط واتصلت بيه تاني لكن كان الرقم مش موجود (بمعنى انه متشال مفيش حد معاه الرقم دا فهمتوا)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الممرضه:المريضه ابتدت تصحى وبتنادي على باباها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:بنتي نورا يا حبيبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بتعيط:ااااااااااه يا بابا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:اهدي يا عمري مفيش حاجه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى :نورا اهدي يا قلب امك متقطعيش قلبي عليكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا ما زالت تبكي فريد دخل عليها فجأه وهو بيزعق:مين الي عمل كدا انطقي (وكان ماسكها من دراعتها)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا صوتت اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد بزعيق جامد:مين انطقييي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الممرضه ندهت للدكتور بسرعه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الدكتور جيه:يا استاذ المريضه ف حاله صدمه دلوقتي مش هينفع الي بتعمله دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:انت لو مكاني وفاضل على جوازك انت وخطيبتك شهر كنت هتعمل ايييي مش هسيبك يا نورا الا لما تتكلمي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الممرضه:اتفضل اطلع برا يا استاذ يا أما هنادي الأمن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سامح وسنية شدوه:يلا يا ابني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى حاولت تهدي نورا وعلي كان بيخلص اجراءات المستشفى وجري عليها بسرعه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:نورا انت كويسه اهدي انا جمبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا شافته وقعدت تصوت وتصرخ:ابعد عنييييي متلمسنيش كلوا بسببك ربـنا ينتقم منك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي مندهش من كلام نورا وكريمه اتصدمت.............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>//////////</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:تشكر يا ذوق كده انت كمان ف الامان اديك كسرت الخط الي كنت بتكلم بيه الراجل دا بس مقولتليش ليه كل دا وخلتني اقولها الجمله دي و..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول :ما قولتلك يا عيسى دا موضوع ميخصكش يلا خد فلوسك وباسبورك وامشي مش عاوز اشوف وشك ف المدينه تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:ماشي يا سيدي ....طب ثانيه اخر سؤال والنبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول: قول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى:يعني انت مش متجوز ولا مخطوب ولا اي حاجه من دي معملتش انت المهمه دي ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول :انت اتجننت عاوزني اغـتصب اختي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل التاسع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي :انا يا نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بصويت:ايوه انت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه بصدمه:اي الكلام الي بتقوليه دا يا نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:حبيبتي انت شكلك تعبانه اهدي ونبقى نتفاهم بعدين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:يا بابا لو سمحت طلعوه برا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:نورا فوقي لكلامك انا علي وزي مانتي بتقولي انا اخوكي عمري ما اعمل حاجه تأذيكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بزعيق:كنت فاكراك كدا لحد ما بانت حقيقتك يا علي اطلع برا طلعوه بر......(فقدت الوعي)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الممرضه جات بسرعه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الممرضه:العصبيه غلط عليها لو سمحتوا اطلعوا بره سيبوا المريضه ترتاح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كلهم طلعوا برا وعلي مذهول ازاي نورا تفكر فيه كده وليه اصلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:علي يا ابني انت اكيد معملتش كدا صح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:والـلـه يا بابا مقربتلهاش انا دخلت الشقه لقتها كده صدقني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:طب ليه هيه بتقول عليك كده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:مش عارف مش عارف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في مكان اخر داخل المستشفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سنيه:انت لازم تفسخ الخطوبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:ايه الكلام الي بتقوليه دا يا ماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سامح:زي ما قالت امك تنفذه بالحرف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:لا يا بابا انا بحب نورا ومن زمان كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سامح:من زمان نورا دلوقتي مش زي زمان حط عقلك ف راسك وركز يابني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سميه:سيبها يا فريد وانا الاقيلك الي احسن منها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد سابهم وطلع يطمن على نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى :يعني نورا فاكره انك الي اغـتصبتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:ايوا ومش عارف ل....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:انت يا حيوان انا كنت شاكك فيك من الأول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى :لا يا فريد يا ابني علي ابن جوزي حسن لا يمكن يعمل كده انا مربياه علي ايدي ومتربي مع نورا بنتي وبيعتبرها اخته</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد :ملهاش علاقه يا طنط انا عارف انك بتحب نورا ومقدرتش تستحمل انها تبقى لحد غيرك عشان كده عملت الي عملت....(قبل ما يكمل الجمله كان علي ضارب فريد بالقلم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:لا انت اكيد اتجننت (واخد بعضه ومشي)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد مسكه من تيشيرته:اتجننت عشان بقول الحقيقه ولسه كان هيضربه مصطفى مسكه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:فريد اي الي بتعملوا دا احنا ف مستشفى وبعدين مفيش حاجه تثبت ان علي اغـتصب نورا ف أهدى ونبقى نتفاهم الصباح رباح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سامح:يلا يا فريد نروح ونبقى نيجي بكره الصبح نطمن على نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>== هتقولي عزيزي القارئ ازاي نورا متضايقة ومصدومة رغم ان علي فض بكارتها الاولانية الاصلية وقضوا سوا ليالي وايام عسل كتير مع بعض.. اقولك ان علاقتهم الجنسية انقطعت بعد فترة وانها رقعت بكارتها ومش حاسة بحبه لها وبطبيعتها ميالة للشهوانية اكتر من الحب ولما حبت وبقت رومانسية حبت فريد .. وفكرة الاغـتصاب حتى لو حصل من الزوج مش من حبيب سابق او عشيق سابق وضد ارادة المراة فهي صدمة لها طبعا وماكانتش تتوقعها من اللي متربية معاه ولما حبوا يتسلوا ويتمتعوا شهوانيا كان بالتراضي والرضا والقبول مش بالتكتيف والاغـتصاب==</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد واهله روحوا وعلي قعد على الكرسي حط ايده علي راسه وكريمه زعلانه على ابنها ورندة خايفه على نورا لانها زي اختها اما حسن ف جالوا مكالمة تليفون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:الو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول:لسه فاكرني ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:انت عاوز اي من بنتي يا حيوان واي علاقتك بيها ومش يمكن تكون انت الي اغـتصبتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول:ومش يمكن يكون علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:لا طبعا ولو علي نفسه قالي الكلام دا انا مش هصدقه اقولك ليه لانه ابني من صلبي ومربيه مع نورا بنت مراتي ضحى اللي بعتبرها زي بنتي تمام فاهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول:وانت معندكش ابن ولد تاني اخ لنورا من ابوها مختار وامها ضحى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:علي هو ابني وابن مرات ابوه ضحى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المدهول:طب اسمع بقا يا حسن بنتك مش هتعيش يوم حلو بعد ليلة امبارح انت سامعني(وقفل السكه)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:اه يا حيوان ان ما عرفت انت مين ميكونش اسمي حسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه :رندة رندة اول ما عرفت بالخبر جيت علطول مالها نورا ف المستشفى ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة بعياط:في حد اغـتصب نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه :بصدمه انت بتقولي اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة:زي ما سمعتي كده وبيقولوا علي الي اغـتصبها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه:علي مستحيل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخل راجل عليهم طويل وشعره اسود عينيه سوده </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>****:الدكتوره نورا هنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:اه مين حضرتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>****:انا المحقق سعيد نصار جاي احقق في قضية الدكتوره نورا مختار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:اه هيه لسه صاحيه دلوقتي اتفضل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:اتفضل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:ازي حضرتك يا دكتوره اي اخبارك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:هبقى كويسه بعد ما حقي يجيلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:اومال انا هنا ليه انا المحقق سعيد نصار الي هتابع قضية اغـتصابك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كلمة اغـتصابك نزلت على نورا زي الصاعقه والدموع ابتدت تنزل من عنيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:انا بعتذر ممكن ابدأ في التحقيق اتفضلي يا مدام بره دلوقتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:انا عارفه مين اغـتصبني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد :مين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:الباشمهندس علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد :لسه متعرف عليه قبل ما ادخل لك طيب احكيلي الاول اي الي حصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:كنت ف حفله مع خطيبي فريد ف شركته جيه ليا واحد كان اسمه عيسى طلب مني اطلع اشوف اخوه لانه كان مريض عندي واما طلعت قالي تعالي ورا بوابة الشركه هو هناك فروحت معاه لحد هناك ومحستش بنفسي الا واحد بيصحيني وكان لابس قناع اسود على وشه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:مشكتيش ف عيسى ليه وليه شكيتي ف علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:اخر جملتين قالهم لي قبل ما افقد الوعي هما اللي اكدولي مين غيره هيقولي...........وكان خطيبي قايلي انه بيحبني وانا مصدقتهوش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:قضيه مينفعش نقول فيها حاجه الا بدلائل قويه جدا ومينفعش نقبض على الباشمهندس علي دا مش دليل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:مش دليل ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد بعصبيه:عاوزاني اروح اقول للنيابه ان هو الي اغـتصبك عشان قالك الجملتين دول دا انتي حتى مشوفتيش وشه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في حد فجأه دخل على نورا و..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل العاشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مجرد التفكير ف ان نورا حبيبتي وبنت مرات ابويا فاكراني انا اللي اغـتصبتها بيوجعني هيه ازاي صدقت اني ممكن اعمل كدا انا لو هموت عمري ما أذي حبيبتي بالشكل دا دا غير كمان اني موجوع عليها وعلى الي حصلها قطع تفكيري صوت ماما]</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:يلا يا علي يابني انت مااكلتش من امبارح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي :مش عاوز يا ماما ومش جعان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:طب سندوتش واحد عشان خاطري حتى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي اخد السندوتش منها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في اوضة نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه: نورا نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:آيه وابتدت تعيط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه اخدتها ف حضنها وابتدت تعيط مع نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:احم احم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه :انا بعتذر بس كنت عاوزه اطمن عليها قبل ما امشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:انت ماشيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه:معلش والـلـه يا قلبي بس بابا قالي متتأخريش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد فضل باصص لآيه بما انها جميله جدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه خجلت من نظراته ليها:عن اذنكوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:ااااا استني عندك انا لازم اخد اقوالك قبل ما تمشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:ماكانتش ف الحادثه وكمان هيه لسه عارفه النهارده اني ف المستشفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد ف سره:ليه ما صدقت كنت هتكلم معاها يلا تتعوض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:تمام تقدري تتفضلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد طلع برا اتكلم مع علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:نورا بتتهمك انك الي اغـتصبتها ممكن اسمع اقوالك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي سمع كلمة انك اغـتصبتها وعينيه اتملت بالدموع وحط ايده على بوقه :انا لا يمكن اعمل كده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:ودا الي انا قولتهولها هيا بتتهمك بس عشان سمعت من الي اغـتصبها كلام شكت انه منك لكن انا قولتلها ان الكلام دا عمره ما يكون دليل انتي قولتي انك مشوفتيش وشه وكمان مركزتش ف نبرة صوت الي كان بيكلمها كانت واطيه جدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:طب واي العمل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:اهم واحد ف القضيه هو عيسى وانا شاكك فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:مين عيسى دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:عيسى دا يبقى اخر شخص شافته نورا قبل الحادث وهو الي كان واخدها برا الشركه بتاعة خطيبها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:يعني قولتلها اني مش انا الي اغـتصبتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:انا قولتلها كلام معقول مقولتليش انت شوفتها فين وازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:جالي تليفون من واحد اسمه احمد سعيد كان عاوزني اشوف شقته بما اني مهندس ديكور اما روحت كانت الحاره شبه مهجوره انا اتصلت بيه ساعتها قالي العماره الي على ايدي اليمين الدور التالت شقه رقم خمسه اما طلعت لقيت الباب مفتوح نص فتحه دخلت لقيت قناع اسود مرمي على الأرض مسكته ودورت على احمد بس ملقتهوش سمعت صوت نورا بتصوت جريت ع الأوضه لقتها بالمنظر البشع دا وفجأه لقتها بتصوت وبتقول حرام عليك ابعد عني وكلام من دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد :فين رقم الشخص دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:اتصلت بيه لكن لقيته مش موجود</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:اكيد كسر الخط طب اديني العنوان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي ادالوا العنوان وسعيد طلع من المستشفى لقى آيه واقفه لوحدها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:احم استاذه آيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه:اهلا حضرة المحقق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:اي الي موقفك كدا انت نازله من عند نورا من بدري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه:طلبت اوبر ولحد دلوقتي مجاش وبابا كلمني وزعقلي عشان اتأخرت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:تسمحيلي اوصلك انا كدا كدا ماشي هوصلك ف طريقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه:مش عاوزه اتعب حضرتك معايا والـلـه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:لا تعب ولا حاجه انت زي اخت.. (في سره:اي الهباب الي كنت هتقوله دا اختك اي يا اهطل انت كمان) اااا زي زي صاحبة اختي على راسي من فوق .. اركبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه بخجل:شكرا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:انت بتشتغلي اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه:دكتوره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:دكتورة اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه:اسنان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:خلاص ابقى اجي العياده عندك لحسن ضرسي بيوجعني اليومين دول انت دكتوره شاطره ولا هتبوظيلي ضرسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه:تعالى انت بس وانا اخليلك ضرسك دا فله. الكل بيشكر فيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: خلاص يا ستي هبقى اجيلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه:تشرف العياده ....ايوه هنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:يلا سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آي:باي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:متكلمناش كتير بس اما افضالك يا قمر انتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وطلع على العنوان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في المستشفى الكل كان بيتغدا تحت عدا علي ونورا وعلي دخل لنورا الأوضه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:اتفضل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي دخل وهو وشه محمر وعينيه مدمعه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بحزن:اتفضل اطلع برا يا علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بوجع :انت بجد مصدقه اني ممكن اعمل فيكي كدا يا نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:انا اتصدمت يا علي اما سمعتك قولت لا مش انت لكن اما دخلت عليا بالقناع الاسود وهو ف ايدك خلاني اتأكد. ليه يا علي كده انا عملت اي فيك وبعدين اللي كان بينا كان مجرد شهوة مراهقين واتمتعنا بليالي وايام عسل وكنت اول راجل ف حياتي وانا اول ست ف حياتك وانتهت علاقتنا ورقعت بكارتي وحبيت فريد وخلاص هتجوزه ليه تعمل كده وانت زي اخويا وابن جوز ماما وحتى لو بتحبني اللى يحب حد يكتفه ويغتصبه.. اللي حصل بينا كان بالتراضي وراح لحاله لكن انك تجبرني وتكتفني وتخدرني وتغدر بيا انت اخر شخص كنت اتوقع يعمل معايا كده يا علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:نورا انا بحبك والي بيحب حد عمره ما بيأذيه ولو انا فعلا كنت عاوزك ليا بأي طريقه كانت قدامي فرص كتيره مثلا لما كنت بتتخانقي مع فريد كتير ولما كنتي بتبقى زعلانه منه مين كان بيصالحكوا على بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:بس يا علي بس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:لا يا نورا يا بنت مرات ابويا انت لازم تفهمي وتصدقيني انا معملتش حاجه ومستحيل اعمل كده انا بحبك يا نورا ولا يمكن أذي حب حياتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>*اه يا حيوان انا هوريك.....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الحادي عشر </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد: يا حيوان انا هوريك (وضربه)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: فريد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد: انا اصلا جاي وسايبهالك اشبعوا انتو الاتنين ب بعض اتفضلي دبلتك يا مدام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا عينيه رغرغت بالدموع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد: ربـنا عالم انا حبيتك قد اي يا نورا بس اقول اي حسبي الـلـه والقى بنظره لعلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي غمض عينيه في سره: مش دا الي كنت عاوزه يحصل مكنتش عارف امسك نفسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد طلع من اوضة نورا ونورا صوتت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: اطلع برااااااااااا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>على طلع برا اوضتها والمستشفى اصلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة وكريمه: علي رايح فين ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي مردش عليهم وطلع والدموع نازله من عينه ومصطفى لحقه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد: بابا انا فسخت خطوبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سنيه بفرحه: قرار هايل يا ابني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سامح: عين العقل يابني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد قال ل حسن انه ساب بنته</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: كنت فاكرك بتحبها بجد يابني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد: صدقني انا بحبها بجد يا عمي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: انت عارف ان الي حصلها دا غصب عنها اكيد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد: ايوه يا عمي عارف بس هيه لحد تاني مش ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: لحد تاني يعني اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد: يا عمي علي بيحب نورا وعمل كده عشان تبقى ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن بزعل: قولتلك علي ميعملش كدا وف الأخر دا قرارك يا ابني عن اذنك هروح اشوف نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد: سلام يا عمي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد واهله مشيوا من المستشفى وفريد زعلان على حبيبته</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى كانت جوه بتهدي نورا؛ يا دكتور</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: اهدي يا بنتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الدكتور جيه واداها حقنه مهدئ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الدكتور: يا جماعه قولت متعرضوهاش للعصبيه وابعدوها عن اي حاجه تخليها تنفعل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: احنا بنعتذر يا دكتور</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى: هو احنا هنخرج بيها امتى ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الدكتور: المريضه تفوق وقدموا على خروج تقدروا تخرجوا عادي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الدكتور مشي وضحى اترمت ف حضن جوزها وهيه بتعيط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عند سعيد ف الشقه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: شكل العماره مش طبيعيه والشارع بردك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلع سعيد الدور التالت لقى واحد واقف على الشقه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد ادالوا سجاره: اسمك اي يا حاج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>~فاضل يا بيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: واي الي موقفك على الشقه دي بالذات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل: اصل البيه صاحبها جايل لي مااخليش حد يدخلها واصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: ويا ترى ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل: دي اسرار يا بيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد ادالوا عشرين جنيه؛ هسأل تاني يا ترى ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل بفرحه: الشجه الي جدامك دي تبقى الوحيده الي مسكونه ف العماره ديات لانها لساها مبنيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:اسمه ايه البيه بتاعك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل: حازم يا بيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: حازم ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل:والـلـه ما اعرف يا بيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: متدوخنيش معاك حازم اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل: صدجني يا بيه مااعرف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: طب انت كنت فين امبارح بالليل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل: في اي يابيه هتفتح معايا تحجيج ولا اييه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: ايوا هفتح معاك تحقيق لاني المحقق سعيد نصار وفي جريمه اغـتصاب حصلت امبارح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل بصدمه: يالهوي اغـتصاب والـلـه مكنتش هنا امبارح يا بيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: اومال كنت فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل: تعالى بس يا باشا انت واجف تعالى اجعد واشرب الشاي معاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: ها كنت فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل: اصلي من كام يوم كنت بجول للبيه اني عاوز اروح اشوف شغلي وكان يجولي مينفعش اما تخلص الي جاي عشانه. اني يا بيه كنت بشتغل في عمارات وكان البيه بيديني ضعف اللي بتديهوني العمارات عشان اجف عند شجتوا امبارح اتصل علي وجالي روح لشغلك النهارده انا مش محتاج حد يشوف الشجه لكن والـلـه يابيه مااعرف ان كان فيه جريمة اغـتصاب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: طب هات مفاتيح الشقه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل: حازم بيه جايل لي انضف الشجه كلها مش هتلاجي حاجه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: تمام وانت بتنصف ملقتش قناع اسود كدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل: ايوه كان فييه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: انا عاوزه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل ادالوا القناع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: طب انا لازم اخدك يا فاضل القسم لازم تتحبس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل بخوف: ليه يا باشا والـلـه ما عملت حاجه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: يعني مش هتفتح بوقك للي اسمه حازم دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل: والـلـه ما هفتح بوجي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: حلو اوي خد رقمي اهو عشان لو احتجتني وبالليل هعدي عليك وهقولك هنعمل اي يلا سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل: نورت يا باشا بالسلامه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في مكان لم نزوره من قبل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم: متخافيش يا امي حقك رجعلك من اللي كان السبب ف انه يدمر حياتك (المجهول هو حازم تمام)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رن تلفون حازم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل:ايوه يا حازم بيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول:......</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثاني عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول:عاوز اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل:اص اصل عاوزك تيجي يا بيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول:واجي لي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل بص لسعيد:في واحد جيه وجال انه اسمه عيسى وعاوز يشوفك يا بيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المجهول بعصبيه:اي الي جابوا دا هيوديني ف داهيه.....انا جاي يا فاضل (وقفل معاه)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:دا اي الشطاره دي يا عم فاضل يلا خد القرشين دول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاضل:تشكر يا باشا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:عمال اجري وراك بالعربيه اي مش سامع وانا بزمر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:سيبني ف حالي يا مصطفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:علي انا حاسس بيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بزعيق:لا محدش حاسس بيا ولا هيحس بيا الانسانه الي طول حياتي فضلت احبها واما عرفت الي حصلها زعلت جدا عليها تقولهالي ف وشي انا ملمستهاش ولا قربت منها ليلة الحادثه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:طب اهدى اكيد هيه فاهمه وجهة نظر من عندها هيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: لماالمحقق سعيد قالها مفيش اي اتهام ف الاستاذ علي كان في واحد ف الميه انها تصدق انما فسخ الخطوبه قلب معاها كل حاجه وخلاها شايفاني سبب تعاستها ودمار مستقبلها وحياتها .. حاسس اني عاوز اموت من الي بيحصلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى حضنه:كل حاجه هتتحل ان شاء الـلـه.. تعالى نرجع المستشفى عشان خالتو قلقانه عليك يلا بينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:بعد اذنك يا مصطفى انا عاوز ابقى لوحدي شويه ومش عاوز ادخل المستشفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:براحتك بس سمعت ان نورا هتخرج من المستشفى النهارده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:تمام انا هتصل بماما اطمنها عليا يا مصطفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: انا همشي بقى يا ضحى انا والعيال سلميلي على نورا وتخرج بالسلامه ان شاء الـلـه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى: كريمه متزعليش من نورا كلنا مش مصدقين ولا هنصدق ان علي ممكن يعمل فيها كدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: مش زعلانه منها يا ضحى بس زعلانه على علي ابني لانه بيتوجع لما بيشوفها زعلانه او تعبانه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى: ليه مقولتليش ان علي كان بيحب نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: كنت هقولك يا ضحى بس لقيت علي بيقولي هقول لنورا الاول وانت ابقي قولي لماما لكن اليوم الي كان هيقولها فيه بحبك هيه قالتله انها هتخطب مرضاش يبوظ كل حاجه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى: كل يوم بيزيد حبي لأبنك وابن جوزي حسن واحترامي لأخلاقه دا نورا قالتلي انه بيصالحهم على بعض واحد غيره كان بوظ العلاقه من اول خناقه عشان تبقى ليه هو لوحده لكن لا.. علي غير كل الناس ربـنا يحميه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: **** يا ضحى زي ما قولتلك بقا سلميلي على نورا بس اما تصحى استاذن يا ضحى يلا يارندة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة: ومصطفى يا ماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: راح ورا علي هتلاقيهم جايين البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكل واحد روح بيته وعلي فضل قاعد في كافيه حاطط ايده على راسه ومش طايق نفسه وطلب قهوه كتير عشان يفوق نفسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: نورتي البيت من جديد يا بنتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بحزن: دا نورك يا بابا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا فتحت تليفونها لاول مره من بعد الحادثه لقت رساله من فريد بيقول لها فيها انه مستنيها ف الشركه مجاتش لحد دلوقتي ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا فضلت تعيط على الي حصلها وعلى صاحبها برضو وهيه مش مقتنعه اقتناع تام ان علي يعمل كده لكن العين غلابه مش قادره تنسى الي شافته</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>التلفون رن: متقوليش جبت رقمي منين انتي دكتوره ومعروفه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: ماشي انت مين بقا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: انا المحقق سعيد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: ازاي حضرتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: انا عاوزك تشيلي اتهامك من على الاستاذ علي تماما اولا لانه شخصيه محترمه جدا و ثانيا انا عرفت مين الي عمل الجريمه دي بس فيه شوية اجراءات كده هعملها ويتمسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا دمعت من الفرحه: شكرا جدا ليك يا حضرة المحقق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: ممكن تقدميلي خدمه صغيره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: اكيد اتفضل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد بضحك: رقم صاحبتك </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:مين ؟ آيه ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:ايواً</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بضحك:ما تاخد رقمها من العياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:انتي اسهل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:ماشي بس نصيحه مني متصارحهاش على طول عشان هتشوف موشح قد كده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد بضحك:اي دا انا مفضوح اوي كدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:نظراتك ليها بانت اوي وبعدين هيه قالتلي انك وصلتها وبتشكرك مني تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:طيب يا ستي يلا سلام عشان اسيبك ترتاحي </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا قفلت مع سعيد واتصلت ب علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بعياط:علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:نورا انتي كويسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بعياط:لا مش كويسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>على:اهدي طيب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:انا محتاجاك يا علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:انتي روحتي البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:ايوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:طيب سلام انا جاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>متستغربوش من علي هو بيحبها بجد وهيه كمان معذوره من اللي حصلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم وصل الشقه وطلع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم:عم فاضل فين عيسى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عم فاضل:اهو يا بيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وشاور على مكان طلع منه سعيد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:اهلا بالباشا (وشاور لرجالته)امسكوه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم بصدمه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الثالث عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن دخل على نورا الاوضه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: بتعيطي ليه يا نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا مازالت تبكي ولم ترد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: عشان فريد سابك وكنتي بتحبيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: انا مش عارفه ان كنت بحبه لسه محستش بالحب اوي تجاهه وهو كان كويس معايا مش وحش وزي ما بيقولوا الحب بيجي بعد الجواز بس زعلت ان خطوبتي اتفسخت وكان خلاص فاضل شهر على جوازي الناس هتقول عليا اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: ملكيش دعوه بكلام الناس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: لا يا بابا الناس دي احنا عايشين معاهم ويفضلوا يعيدوا ويزيدوا ف الكلام الي يجي على بالهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:طب وعلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بحزن: علي انا مش عارفه اودي وشي منه ازاي انا زعلانه من نفسي اوي اني شكيت فيه (وبدأت تعيط)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: متعيطيش يا نورا يا حببتي وبعدين علي بيحبك ف هيسامحك اكيد.. دا ابني ابن جوز مامتك وانتي بنت مرات باباه ومتربيين سوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: المحقق سعيد قالي انه ملوش دخل بالحكايه نهائي </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: نورا يا حبيبتي عاوزه اقولك على حاجه مهمه وانت لازم تعرفيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: اتفضل يا بابا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: فاكره خالتك نوال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: الـلـه يرحمها فاكراها طبعا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: انا........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الباب خبط وكان علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى: ازيك يا ابني عامل اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>على: كويس يا ماما اي فين نورا هيه كويسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى: اه جوه ادخلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>على خبط على الباب وفتحه: ازيك يا عمي وبص لنورا انت كويسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بصتله بحزن ودموعها ابتدت تنزل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: طب استاذن انا يا على</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: اتفضل يا عمي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي قعد جمبها وقرب يمسح دموعها: ليه الدموع دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بعياط: انا آسفه يا علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: على اي يا نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: انا شكيت فيك ومعرفش ازاي عملت كدا بس اما دخلت عليا بالقناع و....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي حط ايده على بوقها: ششششششش مش مهم اي حاجه حصلت انا نسيت كل حاجه خلاص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: يعني مش زعلان مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: انا لو زعلان هزعل على الي حصلك انا عمري ما ازعل منك يا نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بعياط: علي هو انا بقيت وحشه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: ليه يا نورا بتقولي كدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: فريد سابني عشان مبقتش نورا الي كان بيحبها زمان صح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: مين قال كده فريد سابك عشان عرف ان في حد تاني عاوزك تبقي ف حياته</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بصتله وعيونها كلها دموع وابتسمت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بفرحه: اه على روحي الي رجعتلي تاني يا نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: انت مفيش زيك يا علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: عارف عارف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: رجعنا للغرور تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقعدوا هما الاتنين يضحكوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى: يااااااه بقالي كتير مسمعتش ضحكتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: الحمد لـلـه...... ضحى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى: ايوه يا حسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: نوال اختك في حد ظهر من عندها وعاوز ياخد حقها منك ومن جوزك مختار الـلـه يرحمه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى: انت بتقول اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: الي حصل مع نورا دا كان انتقاما منك ومن مختار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:انتقاما يالهوي...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الرابع عشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى: ازاي نوال ماتت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: وانا شوفتها بعيني انما اكيد حد بينتقم لها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى: استر **** هيكون مين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: هعرفه قريب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في القسم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: انطق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم: قولتلك معرفش مين الي اغـتصبها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد ضربه بالقلم: اومال مين ها اما تكون الشقه دي بتاعتك وفي بنت اغـتصبت فيها امبارح يبقى مين غيرك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم:ااا انا هقولك ياباشا كل حاجه بالتفصيل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:اتفضل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم:الدكتوره نورا كانت عاجبه واحد صاحبي وقالي انه عاوزها ف الحلال كان متفق معايا انه يشتري مني الشقه دي ليهم وقالي انه اتقدم لها وهيه قبلت وكان عاوز يوريها الشقه يوم الاتنين بالليل وانا قولتله ماشي ومعرفش حاجه عنه تاني يا باشا غير ان الاوضه اللي اغـتصبت فيها كانت متبهدله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:وانا ايه اللي يثبت لي ان كلامك صح فين الدليل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم:تقدر حضرتك تشوف الاوضه الي اغـتصبت فيها الدكتوره نورا لو لقيت بصمتي في الاوضه اشنقني يا باشا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:بس عم سعيد كان قايل لي انك امرته بتنضيف الشقه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم:كنت عارف ان اليوم دا هيجي ومخلتهوش يقرب من الاوضه الي حصل فيها الحادثه لكن نضف الشقه كلها من الوساخه لانها كانت متربه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد سابه في القسم وراح للعماره تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عم فاضل:نورت تاني يا باشا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد مسكه من هدومه:هات مفاتيح الشقه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عم فاضل:والـلـه نضفتها يا باشا مش هتلاجي فيها حاچه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:في اوضة انت منضفتهاش مش صح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عم فاضل:صح يا باشا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:اهو انا بقا عاوز ادخل الاوضه دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عم فاضل بخوف:حاضر يا باشا اهي المفاتيح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد دخل الاوضه وبعت لرجالته يجوا يفحصوا البصمات وبالفعل طلع ان حازم ملوش دخل بالقصه غير انه هو صاحب الشقه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد رجع القسم تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احنا بنعتذر يا حازم عاوز اعرف بس هو اسمه اي صاحبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم:عيسى يا باشا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد وقف من الصدمه: تمام يا حازم تقدر تمشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي موبايله رن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:انت فين يا علي قلقتني عليك </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:انا قاعد مع نورا شويه يا ماما هقوم بعدين كلوا انتو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:لا متزعلش ماما روح كل ومره تانيه نبقى نقعد مع بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:انت بتطرديني عشان ماكلش من ايد ماما ضحى وتشبعي بيه لوحدك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا يضحك:والـلـه ابدا بس عشان مزعلهاش مني اكتر ما هي زعلانه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه ابتسمت:ادهاني يا علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:زعلتي مني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:في حد يزعل من بنته مش بزعل منك يا حببتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:انل بحبك اوي يا ماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:وانا بموت فيكي يا روحي يلا قولي للواد دا يجي بسرعه وميتأخرش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا قفلت مع كريمة وعلي نزل من البيت وهو نازل قابل سعيد ف وشه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي اخده بالحضن:ازيك يا سعيد عامل اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:مش تمام والـلـه يا علي القضيه اتلعبكت بعد ما كانت خلاص خلصت .. هاه اتصالحت انت ونورا ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:اه اتصالحنا الحمد لـلـه ان شاء الـلـه القضيه تتحل بأسرع وقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد خبط على الباب وحسن فتح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:اهلا حضرة المحقق خير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:مش خير خالص يا عمي نورا فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:انا هنا يا استاذ سعيد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:ممكن نتكلم على انفراد شويه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:اكيد اتفضل ف البلكونه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:دكتوره نورا انت قولتي الي طلعك برا الشركه كان اسمه عيسى صح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:ايوا يا فندم عيسى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:هو الي اغـتصبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا عينيها رغرغت بالدموع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:المشكله انه مش ظاهر نهائي متعرفيش حاجه عنه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:لا ف..فريد الي يعرف لانه بيشتغل عنده ف الشركه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:تقدري تدليني على بيت فريد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:طبعا اتفضل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:شكرا جدا وان شاء الـلـه قضيتك هتخلص في اسرع وقت سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:مع السلامه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:ما تتفضل ياباشا كل معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:بالهنا والشفا استاذن انا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عند بيت فريد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سامح:مين حضرتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:انا المحقق سعيد نصار المسؤال عن قضية الدكتوره نورا مختار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>(في سره:دقيقه كدا مش حازم كان ابقا ارجع للقسم بعدين)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سنيه:منعرفش حد بالاسم دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:مش كانت خطيبة ابنكوا ولا اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سنيه:زي ما حضرتك قولت كانت دلوقتي منعرفش عنها حاجه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد من ورا:اهلا حضرة المحقق اتفضل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد دخل؛ممكن نتكلم على انفراد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:تمام اتفضل في الجنينه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.......</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:الدكتوره قالتلي ان عيسى كان بيشتغل عندك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:ايوه كان المساعد الخاص بتاعي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:بيجي الشركه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:لا بس قدم على استقاله عشان مسافر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:سافر فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:معرفش يا باشا والـلـه بس في ملفات احتياطيه وصورة بطاقته موجوده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:جميل اوي الكلام دا تقدر تديني البيانات دي عشان هتساعدني اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:مش قبل ما تفهمني اي دخل عيسى بالحوار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:بشك ان عيسى هو المغتصب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد بصدمه:مش كان علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:تؤ تؤ لا يمكن مفيش ادله عليه كل الادله دلوقتي على عيسى اولا اختفى ثانيا كان اخر واحد تشوفه نورا قبل الحادثه وهو الي طلعها بره الشركه </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:طب اتفضل حضرتك عشان نتحرك على الشركه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد راح على الشركه واخد كل بيانات عيسى وجري راح على كل محطات السفر وسأل عليه وفعلا لاقى ان فيه حد اسمع عيسى محمود راح على لندن يوم الاتينن الساعه 10</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد بلغ رجالته ينزلوا لندن في اسرع وقت ويلاقوه ويجيبوه ووراهم صورته الي اخدها من عند فريد اما سعيد ف رجع الاسم ودور على بطاقة حازم الي كان مصورها بموبايله لقى انه اسمه حازم مختار سيف الدين محمود: يعني حازم يبقى اخو نورا..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفصل الخامس عشر والأخير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: اول مره اشوفك بتاكل بنفس كده يا حبيبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى: اه والـلـه يا خالتو دا من ساعة خطوبة نورا وهو كان قالب وشه على الاكل دايما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة: لول ما تحكي لنا عملت اي معاها بعد ما صوتت ف وشك ف المستشفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: عرفت اني انا الي مغتصبتعاش وطلبت اني اسامحها وانا سامحتها لاني بحبها وبعدين قعدنا نهزر ونضحك بس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: عرفت ان خطوبتها اتفسخت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة: اه يا ماما اسكتي انا لو حصل لي كدا قبل جوازي بشهر كنت موت بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: يعني هما اتخطبوا كتير دول هما خمس شهور</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى: بفكر اعمل كدا والـلـه (بص على رندة)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة حدفته بالمعلقه؛ طب ابقى اعملها يا مصطفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: اهدوا يا جماعه في اي انا طالع انام يلا تصبحوا على خير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى: تصبح على خير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>..........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في مكتب سعيد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد قاعد بيفكر في الي حصل وهيعمل اي طب ممكن يكون ميعرفش انها اخته او يعرف ومش عاوز يقول لها طب امها وجوز امها حسن مش عارف حجات كتير بيفكر فيها رن التلفون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: الو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجالته: ايوه يا باشا المتهم بقا ف ايدينا السفاره بعتتهولنا </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: حلو اوي تعالولي بيه بكره الصبح اوعوا يهرب منكوا تشكروا يا رجاله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الراجل: دا واجبنا يا باشا سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم الصبح رجالة سعيد كانوا عندوا ف المكتب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى: اي ياباشا انا عملت اي يستاهل انكوا تجيبوني من بلد لبلد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: طبعا يستاهل ويستاهل اوي كمان تعرف اي عن حازم مختار سيف الدين محمود</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى اتوتر جدا ومعرفش يرد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد ادالوا بالبونيه ف وشه: انطططق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى: حح... حاضر يا باشا هو يا باشا المعلم بتاعي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: المعلم بتاعك ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى: انا يعتبر ايده اليمين يا باشا واي امر بيقولي عليه بنفذوا لانه جمايلوا عليا كتير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: يعني مش صحاب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى: لا ياباشا مش صحا..... دقيقه هو قالك كدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: ايوه وقالي كمان انك الي اغـتصبت نورا وهتتحبس يا عيسى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى ف سره: يابن الكلب يا حازم بقا تبيعني عشان اتمسكت ماشي انا عامل حساب دا كويس اوي لو هتحبس نتحبس سوا يا حلو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى: يا باشا انا عندي الدليل انه كان امرني اني اغـتصبها يا باشا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: واي الدليل على انه امرك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى: موجود يا باشا وطلع موبايله ووراله تسجيل اخر مكالمتين ف يوم الاتنين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى: اهو يا باشا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: طب حلو اوي هاتولي حازم ولو من تحت طقاطيق الارض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى: يا باشا انا بقولك على الحقيقه وبعدين اي الدليل اني انا الي اغـتصبتها يا باشا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد طلع القناع: مش دا الي لبستوا اما اغـتصبتها ولا اي طب بلاش دا بصماتك الي ف كل حته ف الاوضه تسميها اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى في سره: لا دا انت عايز تلبسني بقا......</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: خدوه علي السجن لحد اما البيه التاني يشرف هو كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.......</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد جيه لبيت نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى: ازيك يا ابني خير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: خير ان شاء الـلـه استاذ حسن موجود</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى: ايوا يا ابني بيستحمى جوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: طيب هستناه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى: اتفضل يا حبيبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>......</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: نعيما يا عمي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: الـلـه ينعم عليك يا ابني ان شاء الـلـه خير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: تسمح لي اتكلم كلمتين معاك على جنب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: ماشي يلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: هو صاحب مختار جوز مدام ضحى الـلـه يرحمه مخلفش تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: لا ماكانش عنده غير نورا اللي زي بنتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: انت متأكد يا عمي مهو مش معقول يبقى تشابه اسامي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: قصدك اي انا مش فاهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:واحد في جريمة بنتك ومتهم فيها هو كمان اسمه حازم مختار سيف الدين محمود</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن وشه اصفر من الصدمه: هو لسه عايش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: افندم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: ونوال بردك لسه عايشه انا مش فاهم حاجه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: انا جاي هنا عشان تفهمني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن معرفش يتكلم: هقولك كل حاجه يا ابني بس بالليل لاني عندي مشوار مهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: يعني انا جايلك مخصوص وتقولي مشوار مهم يا عمي قول لي الـلـه يخليك خليني امشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: عادي يا ابني دا الليل فاضل له كام ساعه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد قام بنرفزه: تمام يا عمي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وطلع سعيد من البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جيه يفتح الاسانسير لقى آيه ف وشه نسي كل الي حصل وتنح فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه بابتسامه: اهلا حضرة الباشا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: انا قولت تقولي لي سعيد بلاش القاب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: ازيك يا سعيد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: تمام اوي (كان حاطط ايده على باب الاسانسير)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه: طب ممكن تعديني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آؤه بأستغراب : لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: انت عامله اي يا آيه واي اخبار عيلتك وباباكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه بضحك: كلهم كويسين وانا زي الفل عديني بقا عاوزه اشوف صاحبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: اااا طيب ماشي اتفضلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه عدت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: آيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه: نعم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: قولتي لي العياده بتاعتك فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه: قالت له العنوان: تنور العياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: دا نورك يا قمر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه اتكسفت ورنة الجرس وسعيد ضحك ضحكه زي العسل وركب الاسانسير ونزل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد في العربيه: هو الحب بينسي ولا اي اما اشوف الباشمهندسين الي ف القسم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: ازيك يا استاذ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم: جايبني هنا ليه يا باشا يعني انا اقولك على الحقيقه تقوم تصدقه هو دا يرضي ربـنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى: يا كداب هيه دي الحقيقه برضو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: بس انتو الاتنين انتو وقعتوا خلاص الاستاذ الي بيقول الحقيقه تقدر تقولي اي الي متسجل دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسمع سعيد التسجيل لحازم وحازم مذهول مكانش عامل حسابه على دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيسى: مكنتش عامل حسابك اني اطلع ذكي مش كده وانا برضو مكنتش عامل حسابي انك هتغدر بيا وكمان متنضفش الاوضه عشان البس فيها انا لوحدي لا يا حبيبي هنلبس سوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: حطوهم لي ف السجن اربع ايام على ذمة التحقيق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجالته:تمام يا فندم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: كلم نورا ولقاها مع علي قالها تعالى على مكان يشبه الصحرا وقال لحسن انه يجي زي ما اتفق معاه وماحبش انه يجيب ضحى معاه المكان برضو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: طبعا انتو مستغربين انا ليه جمعتكوا بالشكل دا واكيد حازم مستغرب انا ليه طلعتوا من السجن بكلبشاته دي انت عملت كدا ليه يا حازم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم:والـلـه لانتقم من صاحبك مختار فيك يا حسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:وياترى ليه يا حازم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم:الي انا عملته مايجيش نص الي مختار وانت عملتوه في امي نوال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:نوال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم:ايوا نوال يا صاحب ابويا المحترم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:انا مش فاهم حاجه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:انا هفهمك يا باشا انا ونوال....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:يعني انت الي عملت فيا كده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم بضحك:ايوه يا نورا انا بنتقم من ابوكي وصاحبه حسن جوز امك ورديتلوا الي عملوا فيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:يا حيوان مهما كان الي عملوا بابا تقوم تردهالوا بالشكل دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم: ابو نورا وابوك الاتنين اغـتصبوا امي وانا وكلت حد انه يغتصبك .. واحده بواحده يا حسن انت ومختار ولا اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:انا لما اغـتصبت نوال مكنتش بعقلي وصححت غلطتي واتجوزتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم:اتجوزتها في السر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد بزعيق :ممكن توضحوا عشان انا مش فاهم حاجه وانت يا علي ارجع مكانك عشان الحكايه تبان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:يا باشا بابايا كان شريك في شركه مع ابو ضحى ونوال وف مره كانت نوال في الشركه لوحدها بتخلص ورق لباباها وانا الصراحه كنت واخد حبايه انا وصاحبي مختار جوز ضحى الاولاني الـلـه يرحمه قبل ما يموت واتجوزها واما شوفناها ماقدرناش نسيطر على نفسنا احنا الاتنين واغـتصبناها واتفاجأت تاني يوم اني عملت دا انا ومختار وطبعا جوز اختها مختار مينفعش يتجوزها مع اختها عشان كدا قولتلها نتجوز على سنة الـلـه ورسوله وانا هتجوزها قدام الناس وانا ندمت على الي عملتوا دا ومختار ندم كمان وهيه وافقت لحد ما اتجوزها – وكنت مطلق كريمة ام علي من فترة بسيطة - وادخل البيت من بابه قولت لبابا وكان رده عليه انه هزقني وقالي لازم اسيبها فروحت البيت لقيت نوال بتعيط وبتقولي انا حامل وكان حملها من ليلة اغـتصابنا ليها انا ومختار ومش عارفة مين ابو الجنين اللي في بطنها انا ولا مختار ذهلت من الي قالته واما قولتلها قالتلي هتسيبني في المصيبه دي لوحدي مقدرتش يا فندم اطلقها بس كنت قايل لبابا اني طلقتها وابو نوال كان قلقان عليها وهيه كانت مفهماه انها مسافره بخصوص شغل .. ونوال خلفت حازم ومختار وانا عملنا تحليل فصيلة دم وطلعت فصيلة دم حازم تثبت انه ابن مختار مش ممكن يكون ابني واتكتب باسم مختار .. ومختار اتوفى فجاة وساب ضحى ارملة وابويا طلب منه اني اتجوز ضحى عشان انا اولى بارملة صاحبي مختار وكنت بعتبر بنتها نورا من مختار زي بنتي تمام وهو معترضش وانا مقدرتش اقول لبابا لا واتجوزت ضحى مع اختها رغم ان ده حرام وعدت سنه واتنين وخمسه كانت ضحى بقى عندها مشكله في الخلفه وكان حازم عنده خمس سنين سافرت لنوال وقولتلها اننا لازم نتطلق بابا شك فيا وكنت هديلها مصاريف حازم اول بأول وطلبت منها نخرج يوميها اغير معاها جو لاني كنت مأكد عليها متختلطتش بالناس كتير بس الي كنت مش عامل حسابه ان بابا كان ملاحقني واما خرجنا مسكنا ودانا مكان مشابه لجزيره فيها جبال وتحت الجبال دي بحر سألني مين حازم؟... نوال ردت عليه انه ابنها وابن مختار صاحبي وجوز اختها ضحى المتوفي وبابا ساعتها ضاربني بالقلم حاولت افهمه لكن مرضاش اتعصبت عليه وقولتله مش هطلقها ونوال استغربت لاني كنت لسه متفق معاها اننا نطلق رد بابا وقالي لو مطلقتهاش لا هو ابويا ولا انا ابنه كابرت معاه وقولتله مش هطلقها دي مراتي وحلالي وانا بحبها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم صرخ:انت تحب انت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:بااااس يا حازم اخرس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم:مش هيطلع نفسه غلطان يا باشا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:لا انا غلطت انا ومختار ابو حازم يا باشا بس صلحت غلطتي في ساعتها واتجوزتها على سنة الـلـه ورسوله وهيه معترضتش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:كمل يا استاذ حسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن:بابا بدون تردد امر بالرجاله الي كانوا ماسكين نوال انهم يرموها في البحر هيه وابنها وانا مصدقتش نفسي ولقيت بابا بيقول لي يلا عشان ترجع معانا ولحد هنا وانا معرفتش حاجه عن نوال ولا ابنها من ساعتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:تقدر تكمل بقا يا حازم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم:كنا مرميين انا وماما في البحر.. ماما كانت بتقاوم اني انا اللي اعيش لحد ما صيادين لقوني وماما كانت فقدت الوعي تماما وطلعونا المركب وحاولوا يفوقوا ماما وفاقت وطلبت منهم المساعده انها ترجع بيتها بس في صياد كان قلقان عليها وكان بيطمن علينا لحد ما عرض على ماما الجواز... هو كان متجوز ومراته ماتت يعني ارمل وماما قبلت لانها مش عارفه تصرف عليا منين وكان بيحبها ويراضيها ويعاملها كملكة والهة وربة وسلطانة وملاك وبروفتس وبنت ومرات بروفت وجوز امي مات وامي بعديه على طول </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:وانت عرفت كل دا منين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم:كل الي حصل قبل ما نقع في الميه لا يمكن انساه ابدا انما كل الي بحكيهولك دا كان موجود في مذكرات امي الي قبل ما تموت قالتلي عنها وقالتلي اني اقراها واني اروح لبابايا مختار او بابايا حسن لاني مليش حد غيره بعديها.. اما قريت المذكرات انفجرت وترجمت نظرات ماما ليا اني لازم اخد حقها وفعلا جهزت بإني اخد حقي من ابويا الي دمرني ودمر حياة امي بغلطة صغيره عملها وبصراحه مدورتش كتير سمعت عن نورا ف كل حته لانها كانت دكتوره قد الدنيا وبسهوله قدرت اوصل لعيسى لانه بيتعمي بالفلوس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: انت شغال اي يا حازم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم: تاجر سفن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: وانت بتحلل الي عملتوا ف نورا الي ملهاش دعوه بحكايتك انت وابوك وصاحبه حسن وتخليها تخسر شرفها بالطريقه دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم: ايوا انا كنت عاوز اشوفه متحسر على بنته وكما تدين تدان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي مستناش وجري وفضل يضرب فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>على: اه يا كلب يا حيوان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: علي علي متجبش لنفسك مشاكل هو كدا كدا مقبوض عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم: وهو انا هدخل السجن عشان بس بلغت حد انه يغتصب واحده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: لا يا حبيبي دا انت ليك بلاوي سوده ف حياتك مع شغلك انت نصاب يلا واقل حاجه تاخدها 10 سنين سجن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم: وليه ماتخليها اعدام احسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومره واحده شد المسدس من جيب واحد من رجالة سعيد وضرب نار على حسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>(الي هيسألني ضربه ازاي هو كان واقف وف ايديه الكلبشات وكان فيه راجلين واقفين وراه عشان ميهربش وهو شد المسدس من جيب راجل منهم ب ايديه عادي بتحصل كتير في افلام الاكشن)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بصويت: باباااااااااااااااااا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي جري على حسن بسرعه: بابا بابا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: انا ا.. اسف يابنتي على كل الي حصلك كلوا بسببي وبسبب ابوكي مختار سامحيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: مسامحاك يا بابا بس متسبنيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: اقبضوا عليه بسرعه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حازم ركب البوكس وهو على وشه ابتسامة نصر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي طلب الاسعاف وحسن راح المستشفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الدكتور: الحاله خطيره جدا و كلوا بإيد ربـنا احنا عملنا الي علينا عن اذنكوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الممرضه: تقدروا تدخلوا تشوفوه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: بابا بابا </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: بابا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن بصوت واطي ومهزوز: نورا يا بنتي انا عاوز اموت مرتاح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كانت ضحى دخلت عليهم لما نورا قالتلها ان جوزها في المستشفى</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى: حسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: ضحى خدي بالك من نفسك وانت يا علي شيلها في عنيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: متقلش كدا يا بابا هتعيش ماتقلقش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: اانا معادش فيا نفس يا بنتي عاوز اموت وانا مرتاح اتجوزي علي يابنتي هو بيحبك وهيحميكي من قسوة الدنيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: يا عمي انت هتخف و هتبقى كويس ان شاء الـلـه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسن: يا علي يا ابني نورا بنت مرات باباك امانة ف رقبتك تشيلها جوه عنيك خد بالك منها وكان اخر نفس لحسن وجهاز نبضات القلب وقف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى سكتت ومتكلمتش وكانت بترجع لورا من الصدمه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا بعياط وصويت: باباااااا متسبنيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي اخد نورا ف حضنه وهيه فضلت تصوت وتعيط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:لا يا علي بابا لا بابا بااااااااا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي عنيه دمعت على ابوه وجوز ام حبيبته نورا:اهدي يا نورا البقية في حياتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الممرضه سمعت الصريخ ونادت على الدكتور وحاول يعمله تنشيط للقلب عن طريق جهاز صدمات القلب حاول مره واتنين والتالته:البقية في حياتكم.. ورفع الغطا على وش حسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا جريت شالت الغطا:لاااا هو مامتش بابا لا انت هتصحى مش دايما كنت تقول لي هيجي اليوم واخد عيالك منك وانا الي اربيهم عشان ميتهبلوش زيي اصحى يلا مش دايما كنت بتقول..............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي مسك نورا من دراعها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:لا يا علي لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:خلاص يا نورا (اخدها ف حضنه)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى مبتتكلمش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>والدكتور اثبت انها اتصدمت والصدمة اثرت عليها جدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>#####</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>*حكمت المحكمه حضوريا على المتهم عيسى محمود عبد الرحمن بالسجن عشرة سنوات والمتهم حازم مختار سيف الدين بالاعدام شنقا رفعت الجلسه *</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا وقفت وحضنت كريمه وآيه ورندة وعلي حضن سعيد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهما طالعين من المحكمه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد في سره:الواحد خلص شغله يشوف حياته بقا: دكتوره آيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه: نعم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:هيه مواعيد العياده اي لو سمحت عشان احجز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آ يه بإبتسامه: سبت وحد واربع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: شكرا مش محتاجه اوصلك ولا حاجه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه:لا بابا هيوصلن......</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد (ابو آيه):آيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه:عن اذنك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد:مين دا يا آيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: انا المحقق سعيد نصار كنت مسؤول عن قضية الدكتوره نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد بإبتسامه: اهلا بالباشا واشطر محقق فيكي يا مصر اتفضل معانا نشرب كوبايتين شاي ف اي كافيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: لا يا عمي شكرا بس انا واثق اننا هنتقابل تاني (ووجه نظراته لآيه وآيه ابتسمت خجلا) سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد: مع الف سلامه يا باشا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد: اما ذوق بصحيح يلا يا بنتي عشان نروح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: ممكن اروح اطمن على ماما يا علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: تعالي اوصلك يا نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى ورندة: احنا جايين معاكوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: هيه اخبارها ايه يا دكتوره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الدكتورة: بتتحسن والعلاج هيكمل خمس شهور</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: حلو اوي تكون دي فترة الخطوبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: انت بتقول اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بضحكه: اي بنفذ وصية عمي قبل ما يموت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:اي رأيكم نعمله معاكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة: يعني اخويا الي هيقف جمبي هيبقا العريس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: وماله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى: خلاص بقا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: ابتسمت وبصت ف الارض وافتكرت ابوها او اللي زي ابوها وابو علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي حط ايده على كتفها: هو في مكان احسن دلوقتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: اكيد يا علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهيه طالعه من المصحه قابلت فريد ف وشها كان مصطفى ورندة ركبوا عربيتهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد:نورا انا بعتذر عن كل الي شوفتيه مني وانا مش طالب ارجع. انتي مع بني ادم احسن مني بكتير. بني ادم وثق فيكي ووقف جمبك في اهم صعوبات حياتك بس انا طالب انك تسامحيني ومتشيليش عني فكره وحشه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: انت زعلتني اوي يا فريد ونظرة الناس ليا ف ان واحد ساب خطيبته قبل جوازهم ب شهر وجعتني اوي يا فريد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد بحزن: انا عارف يا نورا ومش هقدر اقولك اني مش غلطان لا انا غلطان وبطلب سماحك ليا عشان يبقى ضميري مرتاح وجاي اعزيكي ف عمي وابو علي الـلـه يرحمه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: الـلـه يرحمه يا فريد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد: انا بعتذر ليك انت كمان يا علي انتو الاتنين تستاهلوا بعض وقدركم انكم تبقوا لبعض سامحيني يا نورا انتي وعلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: مسامحاك يا فريد طالما حسيت بالندم وعرفت غلطتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: احنا اخوات يا فريد والاخوات مش بيزعلوا من بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فريد حضن على وسلم على نورا ومشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي في العربيه:ما تحني عليا وتيجي تعيشي معانا بدل ما انتي قاعده في الشقه لوحدك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: علي الناس تقول عليا ايه عايشه مع خطيبي ف شقه واحده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بضحك: يا ستي دانا اللي فتحتك اول مرة وقضينا ليالي وايام عسل كتيررررر مع بعض وكنتي اول ست في حياتي وكنت خجول بتول منطوي وانتي اللي جراتيني وكنتي اجرا مني وشجعتيني افتحك ونتمتع سوا باجمل جنس وحب حلو سوا .. وعلى كلام الناس خلينا انتي ف اوضه وانا ف اوضه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:والـلـه دا ايه السكر دا امشي يلا يلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي ضحك وكمل سواقه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد جيه عيادت آيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه: اهلا ازاي حضرتك يا باشا عامل اي نورت العياده والـلـه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد بإبتسامه: بنورك يا قمر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه بخجل: اتفضل اقعد عشان اشوفك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه وهي بتشوف ضرس سعيد: اي الي واجعك ضرسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: واجعني اوي يا دكتوره وبقالي كذا يوم بحضر اني اجيلوا العياده عشان اصارحوا وما صدقت خلصت من القضيه عشان افضالوا واعالجه اااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه بضحكه:اي الاعراض دي لا حول الـلـه يا رب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: والـلـه يا دكتوره بس لو يقبل بس وانا هبطل اتوجع تاني عشان بحبه اوي والـلـه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه بإستعباط: اي الي بتقوله دا انا مش فاهمه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد وهو نايم على الكرسي: تقبلي تكوني الجيرلفريند بتاعتي </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه: ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اتعدل سعيد ونزل على رجله؛تقبلي اكون البويفريند بتاعك وتكوني الجيرلفريند بتاعتي يا آيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه مش عارفة ترد تقول اي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:اتكسفتي هعيدوا تاني تقبلي اكون البويفريند بتاعك وتكوني الجيرلفريند بتاعتي انا بحبك يا آيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه هزت راسها بأه وسعيد لبسها الخاتم خاتم الوعد: حيث كدا انا عازمك الليلة على اول راندفو و ديت ما بيننا نحتفل فيه ببداية علاقتنا كبويفريند وجيرلفريند</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه ضحكت بخجل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>راح سعيد على بليل وبعد كذا راندفو مارسوا الحب الحلو سوا وكانوا الاتنين بتولين برضه زي اول مرة بين نورا وعلي وفض سعيد بكارة آية وبدات لقاءاتهم الرومانسية الجنسية والرومانسية تتكرر في بيته او بيتها وفي المتنزهات والجناين والمتاحف والاثار والكورنيش وابوها ومامتها كانوا فرحانين بيها واوبن مايندد وتفكيرهم امريكاني جدا واوروبي واسيوي واختها برضو وبعد كام سنة اتخطبت آيه لسعيد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اما علي فكان بيطمن على نورا اول بأول لانها لوحدها ف الشقه وعدى خمس شهور وضحى طلعت من المصحه وبقت كويسه وجيه يوم فرح علي ونورا ومصطفى ورندة ايوا الاتنين هيتجوزوا مع بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>####</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه:لولولولولولولولولولي الف مبروك يا حبيبة قلبي ايه القمر دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا خجلت وابتسمت وحضنت كريمه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ضحى:مبروك يا بنتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: الـلـه يبارك فيكي يا ماما (حضنتها)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا كانت جميله بفستانها المنفوش وشعرها الطويل الي نازل على الفستان كانت مزه الصراحه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومصطفى طلع عشان ياخد رندة وكانت قمرين لابسه فسان كب من فوق ونازل علي واسع من تحت وكانت لامه شعرها بشكل جميل وكانت قمرايه بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:اومال فين المخفيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة من ورا الباب:انا مخفيه ماشي يا مصطفى اما اطلعلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى ضحك:ماشي يا ستي يلا بينا يا عروسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:يلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اه نسيت اقول لكم علي وسعيد بقوا صحاب اوي اوي وهما صحاب من الاول لدرجة ان سعيد طلب من علي انه يشيل الالقاب نهائي) وسعيد واية البويفريند والجيرلفريند حضروا فرح مصطفى ورندة وعلي ونورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد حط ايده على عنيه:اي الي انا شايفه دا حقيقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:بضحك ايوه حقيقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:اقرصني يا على اقرصني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه وقفت قداموا وهيه الي قرصتوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه:حقيقي يا حبيبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد:حبيبي( وفتح عينه الي مابين صوابع ايديه الي على وشه)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آيه:ايوه حبيبي وسويتهارتي ودارلينجي وبويفريندي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد: سويتهارتك حيث كدا حضن بقا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سعيد حضن آيه وشالها ولف بيها اما نورا ورندة ف نزلوا مع مصطفى وعلي بصلها وفضل متنح في ملامحها الجميله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا:علي علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:بحبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا اتكسفت وعلي اخدها بالحضن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:اي القمر دا يا عيوني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة حضنت اخوها:حبيبي يا علي الف مبروك يا عريس يا قمر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:يلا بينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:يخراااابي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة اتكسفت وضحكت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:شايف يا علي المزه الي هناك دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة بصت وراها وهي متعصبه قام مصطفى باسها من خدها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:قموره اوي صح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة خبطته ببوكيه الورد:والـلـه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:انتي القمر كله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وجيه وقت الرقص وهما بيرقصوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:انا عاوز من دا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة خبطته ف رجله:انت عارف ممكن يحصلك اي صح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:خلاص عاوز منك يا قمر انت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يسرا مديرة مصطفى في الشغل: الف مبروك يا ابني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مصطفى:الـلـه يبارك فيكي يا مدام يسرا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل جوز يسرا: الف مبروك يا مصطفى مبروك يا حبيبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا وعلي:الـلـه يبارك فيكي يا عمو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رندة: حلو الفستان يا ماما ؟ (قلنا بتعتبرها امها)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كريمه: عسل زيك يا قلبي ربـنا يحميكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اصحاب سعيد سلموا على آيه وقالوا انها قمر وكدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: انا مش مصدق نفسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: ليه يا علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:انتي تعرفي ان انا كنت فقدت الامل خلاص اني اكون معاكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: وكنت عاوز تمشي وتسيبيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي:عشان مقدرتش اشوفك مع حد تاني اكتر من كده لا وكنتي كمان عاوزاني احضر فرحكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: انا ازاي محستش بيك دا صحابي مره قالولي انك معجب بيا وبتموت في دباديبي ودايب صبابة بس انا قولت لهم لا يا جماعه دا اخويا وابن جوز ماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي بضحك: اه اخوكي اخوكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: لا حبيبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي: بحبك يا نورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا ابتسمت وسكتت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>غلي: قوليها بقا نفسي اسمعها منك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نورا: وانا كمان بحبك يا علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي طار من الفرحه وشالها لف بيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وخلص اليوم الجميل وكل واحد راح بيته</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تمت</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="جدو سامى 🕊️ 𓁈, post: 29827"] [B]رواية أحببت ابنة زوجة أبي – خمسة عشر جزءا I fell in love with my stepsister She fell in love with her stepbrother ==للعلم زواجك بابنة زوجة أبيك أو ابنة زوج أمك أو زواجك بابن زوجة أبيك أو ابن زوج أمك حلال شرعا== الفصل الأول =ما تقول بقا يا علي ==لا اما تقولي انت الاول =" طب نقولها ف نفس واحد ==ماشي ="انا هخطب ==انا بحب.. «مقدرتش اقولها بحبك جملتها زي ما تكون ربطت لساني» علي بحزن: بجد نورا: اه مش هتقولي مبروك علي بحزن: اه طبعا الف مبروك علي ابتسم ابتسامه مزيفه: ويطلع مين بقا نورا: ابن صاحب بابا بس ولد عسول يا علي وطلع بيحبني موووت علي: حبيب قلبي صعبان عليا اقسم بالـلـه نورا: من ايه بقا ان شاء الـلـه علي: من اللي هيشوفه منك نورا بغيظ: والـلـه طيب انا ماشيه علي بضحكه: استني استني خلاص انا اسف تعالي ناكل ايس كريم بالخبر السعيد دا نحتفل نورا: لا ناكل وافل بعدين ايس كريم علي: ماشي يا لمضه قدامي ع العربيه «خلصت يومي معاها وانا بموت ف كل لحظه وما صدقت اني رجعت البيت نسيت اقولكوا انا علي مهندس ديكور بابايا حسن طلق ماما من زمان اوي لكن اتربيت معاه هو ومراته ضحى الحنينة اللي عاملتني احسن معاملة وكانت ام تانية ليا وبنتها نورا –من اب متوفي- اللي بتنادي لبابا بابا برضه مش بتعتبره جوز امها خالص .. مليش بعدهم غير ماما – اللي قعدت معاها لما كبرت وسبت بابا ونورا وضحى- واختي رندة –هي مش اختي بالضبط لكن هي بنت جوز خالتي وداد واتربت مع مصطفى ابن خالتي وداد وكانوا زيي وزي نورا كده بس هي كانت بنت جوز ام مصطفى انما نورا بنت مرات ابويا وكانت بتحب مصطفى بس هو ميعرفش يعني عكس وضعي انا ونورا ولما اتوفت خالتي وجوزها عاشوا معانا هي ومصطفى- ومصطفى ابن خالتي أما نورا دي 24 ساعه كانت معايا اتربينا سوا لانها بنت مرات ابويا حسن تقدروا تسموا حبي لنورا حب من نوع تاني لان الي هعملوا مكنش يخطر على بال حد ولا حتى انا كنت مصدق انه ممكن يخطر على بالي» نورا:مش هتطلع تسلم على بابا وماما علي:خليها مره تانيه عشان تعبان وعاوز انام نورا:خلاص ماشي باي علي بحزن:باي ~رجع البيت~ علي دخل على اوضته وكان متنرفز ومصطفى طلع وراه بسرعه مصطفى:ها قالتلك ايه على بزعيق:معرفتش اقولها معرفتش مصطفى:طب اهدى يا علي ايه اللي حصل طب قولي علي وشه احمر من كتر الإنهيار اللي ف قلبه علي بزعيق:هتخطب( وبدأت دموعه تنزل) الانسانه اللي طول عمري بتمناها هتخطب ضاعت مني خلاص (قعد على الارض وبدأ يعيط) ياريتني ما سمعت كلامك ياريتني فضلت مخبي ف قلبي ولا اني اعرف انها هتخطب انا بحبها مصطفى:دا قضاء وقدر ولازم ترضى بيه و.. علي:سيبني دلوقتي يا مصطفى انا عاوز ابقى لوحدي مصطفى:ايوه يا علي بس.. علي:مبسش عاوز ابقى لوحدي لو سمحت ~علي روحه كانت هتتطلع لانه استنى كتير عبال ما قدر انه يقولها على الجمله اللي فضل سنين مخبيها ف قلبه رندة:ماله بيزعق ليه يا مصطفى مصطفى:مفيش يا رندة حاجه بخصوص الشغل كريمه مامت علي:طب يلا يا ابني ناديه عشان ياكل ويلا انت كمان مصطفى:لا ما هو مش هينزل بقولك متعصب اوي تعالي احنا ناكل كريمه:وعلي مصطفى:يا ستي يبقى ياكل بعدين بقولك متعصب قعدوا كلوا ومصطفى كل اللي بيفكر فيه هو علي مصطفى ف نفسه:انا كل اللي كنت عاوزه انه يرجع فرحان ايه الغلط ف كده مش فاهم نورا بعد كل اللي حصل ما بينهم وبعدما اتربوا مع بعض وبعدما فض بكارتها ومارس معاها الجنس الكامل لفترة ورقعت بكارتها لما بطلوا ومحستش ولو للحظه ان علي بيحبها مش مجرد بيشتهيها او بيفضوا شهوتهم سوا رندة:مالك يا صاصا ما تاكل مصطفى:ها لا باكل باكل تسلم ايدك يا خالتو يا قمر انتي كريمه:بالهنا والشفه _________________________________ نورا:يا بابا هو عاوز يخرج يتعرف عليا اكتر حسن:لا يا نورا لا عيب يا بنتي دي مش اخلاقنا نورا:يا بابا انت مربيني كويس واستحاله اعمل حاجه توطي راسك حسن:يا حببتي انا واثق فيكي اكيد بس مش واثق الناس هتقول اي انت ولا حتى لبستي حاجه ف ايديكي لسه وانا مرضاش بنتي حد يتكلم عليها ضحى:كلام ابوكي صح يا نورا نورا:بس يا ماما ضحى:بس انا مش عاوزه ازعلك ممكن تاخدي حد معاكي صح كده يا حسن حسن:ماشي موافق تاخدي حد معاكي خدي بنت عمتك سلمى نورا:لا الا سلمى ولا هيه بترتحلي ولا انا برتحلها ضحى:طب خدي منه انتي بتحبيها نورا:لا منه قايلالي انها مسافره النهارده مع صحابها حسن:طب خلاص يا نورا مفيش نزول نورا:لا لا خلاص خلاص ونبي حسن:يا هتروحي مع حد يا مش هتروحي من اساسه نورا:علي ضحى:بنت حلال هو علي ابننا ومتربيين سوا مع بعض انتم الاتنين زي الاخوات ومحترم وعارفينه كويس جدا حسن:ماشي موافق علي ابني بس قللي هزارك معاه شويه عشان فريد ميزعلش او يضايق نورا بفرحه: حاضر انا هروح اتصل ب علي بقا علي كان نايم ف سريره وماسك اللاب توب بيقلب ف صور نورا ززززززززززز:الو علي:ايوه نورا:علي مال صوتك ~علي قام ومسح دموعه ~ علي:مال صوتي مانا كويس اهو نورا:لا انت زعلان باين من صوتك علي:يا نورا لا انجزي قولي عاوزه ايه نورا:مش كان نفسك تتعرف على فريد اهو يا سيدي بابا وافق تخرج معانا النهارده علي:بابا وافق ولا عشان انا هبقى موجود وافق نورا:الصراحه......اه علي بحزن:عيب عليكي استحاله ينزلكوا انتو الاتنين لوحدكوا اكيد بسبب كلام الناس نورا بضحك:دا انت حافظ ابويا وابوك اكتر مني انا شخصيا يلا البس علي:ايه يابت دا مش مثلا ممكن تيجي لا على طول يلا قوم البس نورا:يلا بقا يا علي عشان خاطري هو قالي انه عاوز يتعرف عليا اكتر علي: واشمعنى انا نورا:عشان انت اخويا ابن جوز ماما وحبيبي الي مقدرش استغنى عنه وبيخاف عليا على بنت مرات باباه من دبة النمله وبينا ليالي عسل كمان ولا ناسي علي:كلي بعقلي حلاوه كلي انا قايم البس يا نورا سلام «قفلت التلفون وانا بتقطع خايف اتصرف غلط ودعيت ربـنا اني معملش اي حاجه غلط مطلعش عن شعوري مره واحده وابوظ كل حاجه اخدت مفاتيح العربيه ونزلت» كريمه:ايه ايه واخد بعضك ورايح على فين علي:مشوار كده يا امي مع نورا وجاي على طول رندة:ما تاخدوني معاكوا والنبي علي:لا ماهو مش هينفع رندة:ليه بقا على:عشان طالع انا وهيه وخطيبها رندة: ايه دا هيه اتخطبت مصطفى:لسه هاتخطب رندة:الف مبروك وصل سلامي ليها علي بضحكه مزيفه:حاضر وانتي يا ماما مش هتقوليلها حاجه كريمه بحزن:هقولها ايه يعني يا بني ربـنا ييسر طريقك ~كريمه كانت عارفه ان ابنها بيحب نورا بنت مرات ابوه لانه كان قايلها وزعلت عليه وهنا عرفت هو ليه كان جاي زعلان من برا~ علي ركب العربيه:يلا توكلنا على الـلـه الو يا نورا انتو فين ايوا يا علي انا وفريد مستنينك ف العربيه الزرقه الي وراك تعالى علي: لا تعالوا انتو ابوكي قايلي نمشي بعربيتي نوا: معلش يا فريد هنركب ف عربية علي فريد:خلاص ماشي هيه هيه «واتقابلت بفريد شخص كويس جدا ومدير حسابات ف شركة باباه وباين عليه بيحبها اوي» فريد:والـلـه يا باشمهندس علي انا اتشرفت بمعرفتك جدا وواثق اننا هنبقى صحاب واخوات لدرجة انك هتنسى ان نورا صاحبتك وبنت مرات باباك من اساسه نورا:والـلـه يعني هتتفقوا عليا علي بضحكه:انا بقول كده بردك ولا ايه يا استاذ فريد فريد:ناديني فريد بس احنا خلاص بقينا صحاب علي:تمام ماشي وانا علي علي وبس فريد:مش هتاكلوا بقا «نورا بنت مرات بابا كان شكلها مبسوط انها لقت حد بيحبها بس انا كنت عامل نفسي مبسوط او لا انا فعلا كنت مبسوط مش انها هتبقى لغيري انا مبسوط لانها فرحانه ومزقططه لانها لقت الشخص المناسب وبيحبها صدقوني انا بحب فرحتها حتى لو كانت وجع ليا» ~ضحى اتصلت ب علي ضحى:ايوه يا علي عامل ايه يا حبيبي علي:الحمد لـلـه يا ماما وانتي عامله ايه واخبار بابا ايه ضحى:كلنا كويسين يا حبيبي كريمه وحشتني اوي علي:والـلـه كانت لسه بتسأل عليكي وبتقول نفسها تشوفك ضحى:ان شاء الـلـه اروحلها قريب المهم كنت عاوزاك ف موضوع يا حبيبي علي:موضوع ايه ضحى:ابعد بس عن العيال علي:ثواني يا جماعه هقوم ثانيه.......اهو قومت ضحى:نورا قالتلي ان فريد عاوز يقعد معاها لوحدهم يتكلم معاها شويه وباباك كان مش راضي انهم يبقوا لوحدهم وكدا علي:ماماا لخصي عاوزه ايه – كان بيناديها ماما لانها زي ما قلنا كانت حنينة اوي عليه وهي اللى مربياه ومعتبرها امه التانية رغم انها مرات باباه - ضحى:نورا قالتلي اقولك انك تسيبهم شويه مع بعض لوحدهم كده وكده يعني عشان فريد عاوز يتكلم معاهم و علي بوجع:نورا قالتلك كدا ضحى:ايوه يعني ممكن تطلع تلف شويه بالعربيه او تشتريلك حاجه علي:لا يا ماما بابا منبهني ماشلش عيني من عليهم بس انا ممكن اسبلهم الطرابيزه واقعد انا على واحده تانيه واهو ابقى قريب منهم ومقصرتش كلمة عمي ضحى:ماشي يا حبيبي اللي تشوفه سلملي على رندة ومصطفى سلام علي بحزن:سلام «قعدت على طرابيزه تانيه وانا بموت من جوايا طلبت قهوه عشان اتمالك اعصابي فلقيتها بتعملي بس بس عشان ابصلها اما بصتلها لقيت خاتم شكله جميل جدا على ايديها فضحكت لها وبعتت لي رساله بتقولي فيها ان دا هديه من فريد والخطوبه الاسبوع الجاي احساس انها بتبعد عني حبه حبه احساس صعب جدا انا من رأيي ان لو كنت قولت لها بحبك ورفضتني كان بالنسبالي ارحم بكتير من العذاب اللي انا فيه دا» الفصل الثاني النهارده خطوبة نورا وفريد فرحان انها مبسوطه وزعلان انها لغيري هل انا هفضل ف العذاب دا كتير» ترن ترن ترن علي: الو يا نورا نورا: ايوه يا علي انا ف الكوافير بقولك انا معنديش اخوات ولاد وبعتبرك اخويا انت ابن جوز ماما واتربينا سوا واللي اعرفوا ان اللي بياخد العروسه من الكوافير اخوها يلا جهز نفسك وتعالى خدني علي: تؤمرى يا ست البنات «قفلت معاها وانا سامع نبرة صوتها كلها فرح وسعاده الظاهر انها مش ليا فعلا» علي راح الكوافير عشان ياخد نورا علي اتصل بنورا؛ مهو انا اكيد مش هدخل ادور عليكي وسط البنات اتفضل ياطلعي نورا: حاضر طالعه اهو ~علي اتفاجئ بجمال نورا كانت جميله اوي وكان الفستان عليها اجمل ~ على: ايه الحلاوه دي نورا: ليه وهو انا كنت وحشه انا طول عمري حلوه يابني بس فيه ناس ماكانتش بس واخده بالها علي: فعلا ممكن ماكنتش باخد بالي عشان مش بتحطي ميكب الا فين وفين بس انتي عارفه يا نونا ان الجمال جمال الروح مش الشكل نورا: تفتكر دا اللي عجب فريد فيا علي: والـلـه ماعرف بس الواد حليوه ويتحب قبل ما يحبك اصلا نورا: طب يلا بقا عشان منتأخرش ~علي فتح لها الباب نورا: دا ايه الادب اللي هب عليك فجأه دا علي: اخرسي يا حيوانه واركبي بدل ما اسيبك وامشي وانت زي القمر كده هتتخطفي مني ~نورا ركبت وهيه بتضحك~ وصلوا الحفله~~ "حببتي الف الف مبروك نورا: الـلـه يبارك فيكي يا شهد وحشاني والـلـه شهد: والـلـه وانتي (وبصت لعلي بحب) ازيك يا باشمهندس علي ايه اخبارك علي بلا مبالاه؛ كويس الحمد لـلـه مش يلا يا نورا نورا: ايه يابني بتشدني كدا ليه علي: انتي عارفه اني مش بحب البنت دي نورا: عارفه بس انا عزمتها عشان اغيظ فيها مش اكتر علي: يعني انتي بعد ما قولتلك انها بتحقد عليكي بردك مفيش فايده فيكي نورا: يا حبيبي لا عشان كانت بتعايرني مين هيبصلي بمنظري دا وقالتلي كلام وانتي سمعتها بتقول عني كلام فانا جبتها الخطوبه عشان اخزق عينيها الاتنين علي: طب قدامي يلا بابا مستنيكي كريمه كانت واقفه مع ضحى كريمه: الف مبروك يابنتي نورا: الـلـه يبارك فيكي يا ماما كريمه: علي تعالي عاوزاك على: نعم يا ماما اخدتيني بعيد ليه كريمه: انت بتعمل ف نفسك كدا ليه علي بوجع: صدقيني انا نفسي مش عارف كريمه بوجع قلب: كنت اعمل اي عذر سافر لكن تشوفها بعينك وانت الي تروح تجيبها من الكوافير وتروح معاها المطعم هيه وخطيبها ليه يا ابني كل دا علي: يا امي نورا تبقا حبيبتي وبنت مرات ابويا وزي اختي واتربينا سوا ماجيش ف اهم لحظات ف حياتها وابعد وانتي عارفه هيه بتعزني ازاي وبتحبني قد ايه كريمه: زي اخوها ولانك ابن جوز مامتها واتربيتم سوا هيه متعرفش اللي جوه قلبك علي: والحمد لـلـه انها معرفتش كريمه: يا حبيبي انا بزعل عليك انت بقيت معدوم حتى كانسيلت كل الشقق بقالك فتره لو فضلت كده هتبقى انسان معدوم الروح بس عايش علي: هو انا لسه هوصلها من ساعة ما قالتلي انها هتخطب وانا معدوم الروح انا بعشقها يا امي عارفه يعني ايه بعشقها من يوم ما دخلت عليها وكانت بينا ليالي عسل كتير وكانت اول بنت في حياتي وانا اول ولد في حياتها وعشنا زي المتجوزين نمتع بعض بس هي شافتها مجرد متعة ومرح وهافينج فان انما انا شفتها رومانسية وحب. كريمه: كفايه يابني كفايه وجع اكتر من كده يله نمشي ادينا باركنا يلا علي: دي مش شخصيتي يا ماما انا سند لنورا زي ابوها المتوفي وماتخافيش عليا انا كده كده زعلان مش هزعل اكتر من اللي زعلته يلا عشان وقفنا كتير (وشدها من ايديها لنورا) علي: فريد الف مبروك فريد: الـلـه يبارك فيك يا علي عقبالك علي: حبيبي تسلم «نورا وفريد لبسوا الدبل لبعض ورقصوا مع بعض ودموعي ابتدت تنزل وانا بحاول اغطي نفسي عشان محدش يشوفني لقيت ايد بتتحط على كتفي علي: مصطفى مصطفى: انت لسه بتحبها علي: مش وقته الكلام دا دلوقتي لحد يسمعك مصطفى: انت شايف اللي بتعمله دا صح علي: طالما نورا فرحانه يبقى صح انت مش شايف الابتسامه على وشها من هنا لهنا ازاي مصطفى: لحد امتى يا علي علي: لحد اما اموت يا مصطفى انا خلاص كده انتهيت مصطفى؛ متقلش كده طول منا معاك مش هيحصلك حاجه الدنيا مش بتقف على حد يا علي علي ابتسم: وانا واثق يا صاصا ان طول مانت جمبي مش هيحصلي حاجه اومال رندة فين مصطفى: رندة يا سيدي راحت عزومه ف بيت جوز صاحبتها الي لسه متجوزه الهبله فرحانه وبتقولي هشوف اخيرا بقا اذا كان فعلا العرايس بيحلوا بعد الجواز علي بحزن: اديك شايف نورا اهي من الخطوبه وهيه بتحلوا ما بالك لو اتجو.....(دموعه ابتدت تنزل) مصطفى حضن علي ونورا خلصت الرقصه وراحت عندهم نورا: صاصا علي اتفاجئ وحاول يمسح دموعه مصطفى: يا شيخه خضيتيني نورا:عامل ايه يا صاصا مش بنشوفك يعني وبعدين ايه اللي جايبك بعد لبس الدبل مصطفى:والـلـه انا جاي اقول مبروك وامشي عشان ميتعمليش هوليلا الصبح نورا ضحكت:طب كويس انك عارف تعالى اعرفك على فريد مصطفى:يعع فريد اسم بايخ اوي نورا:خبطته ف كتفه؛اتلم مصطفى بضحك:يلا بقا نشوف النقاش دا نو،ا:يا علي خلي اخوك يتلم نقاش ايه بس علي:لا لا يا مصطفى ميصحش البنت لسه متعرفه عليه تقوم قايلها الحقيقه كده فجأه تؤتؤتؤ نورا:والـلـه طيب متشكرين يا رجاله على ذوقكم علي مسك نورا من ايديها علي:خلاص يا ستي حقك عليا مصطفى اتأسف مصطفى بضحك:انا اسف وبعتذر للاستاذ فريد النقاش نورا:انت هتتلم امتى مصطفى:بذمتك مش شكله نقاش فريد:مين النقاش مصطفى اتوتر علي بقلق:بيضحكوا عليا عشان وقع عليا الجاتوه بيقولوا عليا اني شبه عم صبحي النقاش يرضيك يا فريد فريد بضحك:لا طبعا ميرضنيش طب ادخل الحمام نضفوا معرفتنيش يا مورا نورا:دا مصطفى ابن عم علي وزي اخوه بظبط فريد:اتشرفت بمعرفك استاذ مصطفى حضرتك شغال ايه مصطفى:مهندس كمبيوتر فريدبضحكه:دا انتوا عيله كلها مهندسين بقى مصطفى:اوماال علي كان رايح عشان ينضف البدله الي وقع عليها جاتوه بالقصد عشان يلحق الموضوع كريمه:مش يلا بقا يا علي مصطفى:انا بقول كدا برضو كفايه بقا علي وافق وراح سلم على نورا وفريد ومشي ~ «عدى شهر على خطوبة نورا وانا كل يوم بموت وف يوم نورا طلبت اني اقابلها ف الكافيه علي:خير يا نورا نورا بعياط:انا هفسخ الخطوبه الفصل الثالث نورا: انا هفسخ الخطوبه علي بصدمه: بتقولي ايه نورا: بجد يا علي انا مش عاوزاه ومحبتش اتكلم مع ماما وبابا عشان مش هيفهموني قدك علي: طب استهدي بالـلـه وقوليلي ايه اللي حصل نورا: يا علي طباعه وحشة والمره اللي فاتت زعقلي علي: ليييه نورا: اهو زعقلي وخلاص علي: انا بقول ليه الراجل كويس هيزعقلك ليه يبقى انتي اللي كنتي غلطانه نورا: بتغلطني كدا وخلاص علي: مش بغلطك بس زعقلك ليه وحكتلي نورا علي: حرام عليكي والـلـه الواد كنز كنز وجايه تقوليلي هسيبه يا حببتي دا يأكدلك انه محترم وهيخاف عليكي وهيصونك فعلا نورا: يا علي انت بتبررله علي: انا مش ببرر لحد انا بقول الصح دا كده يدل انه بيحبك فعلا يا نورا وانه فعلا مناسب ليكي فهماني ولا انت دكتوره علفاضي مش بتفهمي خاجه نورا بضحك: بس بردك زعلني دنا حتي مخاصماه من اول امبارح وعمال يرن عليا وانا اكنسل وكلمني علواتس كتير وانا مش برد علي: ايوه بيتأسفلك يعني نورا: اه علي: امشي من وشي السعادي يا نورا نورا: في اي طيب علي: يعني كمان بيتأسفلك وانت استغفر الـلـه نورا بضحك: ما لازم اتقل بردك علي: ماشي يا ستي التلفون رن كان فريد نورا: ارد علي: اه ردي بسرعه نورا: الو فريد: برن عليكي كتير اوي يا نورا اي مبترديش ليه نورا: وانت بعد الي عملتوا معايا يوميها يخليني اكلمك تاني اصلا فريد: والـلـه بعمل كده عشان بحبك انا اسف تاني يا نورا نورا بإبتسامه: ماشي مسامحاك بس تخرجني النهارده اتفقنا النهارده الساعه 7 فريد: اتفقنا علي ابتسم بحزن: خلاص بقا اروح نورا: شكرا يا علي بحد انت مفيش زيك اتنين علي: منا عارف يا بنتي نورا: يا متكبر يلا روح وسلملي علي طنط كريمه ورندة كتيير علي: طب ما تيجي تسلمي عليهم انتي نورا: يلا والـلـه دا حتى صاصا واحشني «اوعوا تستغربوا من الي عملتوا مشمعنى اني بحبها اني اخرب حياتها عشان تبقى ليا دا مش حب وبعدين انا شايف ان الراجل كويس وهيه تستهلوا صدقوني انا فعلا بحبها جدا بس الي بيحب لازم يضحي وزي ما قوتلكوا فرحتها بتفرحني اكتر?» كريمه: نورا حببتي عامله اي واحشاني نورا: والـلـه وانت يا ماما وحشاني اكتر رندة: نوناااااا اي الغيبه دي كلها (حضنتها) مصطفى: اخص اتخطبتي ونسيتينا بقا هيه دي العشره يا هانم نورا: والـلـه لا بس اتشغلت مع فريد وكدا كريمه: خلاص يبقى تتغدي معانا «حسيت ان نورا مش عاوزه تكسفهم وبردك ما صدقت انها هتخرج مع فريد» علي: لا يا ماما مش هينفع تتغدى معانا ماما ضحى عاوزاها ضروري وقولتلها هاخدها شويه وارجعها كريمه: خلاص هتصل ب ضحى واقولها البنت هتكمل معايا بقيت اليوم علي: يا امي مش هينفع صدقيني ممكن حماتها تيجي النهارده يرضيكي متكنش موجوده ف البيت كريمه: خلاص ماشي يا نورا بس ابقي تعالي ف يوم وقديه معايا كله نورا: اكيد يا ماما يلا انا همشي علي: استني اوصلك نورا: يلا ف عربية علي: انا عارف انك اتحرجتي بان على وشك نورا: بجد يا علي انت الوحيد الي بتفهمني شكرا جدا انا ما صدقت هقابل فريد ومكنتش فعلا عاوزه اكسف ماما علي: لا عادي يلا على البيت ~نورا جهزت نفسها انها تروح مع فريد المشوار بتاعها وفريد قبل ما يقابلها طلب انه عاوز علي وراحله البيت فريد:ازي حضرتك يا طنط علي هنا كريمه:الحمد لـلـه يا فريد اه فوق استنى اناديهولك كريمه:ناديه طلعي الشاي لعلي وبلغيه قوليله ينزل عشان صاحبه فريد:لا لا هاتي الشاي انا هطلعوهله مصطفى: الي جاب خطيب نورا هنا علي: عاوز يتكلم معايا مصطفى: ليه بقا علي'اكيد عشان يشركني اني رجعتهم تاني لبعض مصطفى اتفاجئ: انت مجنون يابني دي فرصه متتعوضش علي: مصطفى انا بحب نورا ولا يمكن ابوظ حياتها عشان بحبها فريد وقع كوباية الشاي من ايديه وهو واقف على الباب الفصل الرابع فريد وقع كوباية الشاي من ايديه وهو واقف على الباب علي:فريد مصطفى:انت هنا من امتى فريد:ااا لسه جاي انا اسف كوباية الشاي وقعت من ايدي بالغلط علي:لا عادي ولا يهمك تعالى ادخل فريد بإبتسامه:انا جاي اشكرك بجد انك رجعتلي روحي تاني علي بوجع:تشكر اي بس يابني احنا اخوات فريد حضنه وقعد شرب الشاي معاه واستأذن عشان مشواره هو ونورا ف كافيه فريد ونورا فريد:انت مش عارفه انت وحشتيني قد اي نورا بكسوف:وانت كمان متزعقليش تاني يا فريد فهمني براحه فريد مسك ايديها وباسها:اوعدك صوتي ميعلاش عليكي تاني (وقعدوا يتكلموا كلام الحبايب والمخطوبين دا) مر عدة شهور••••• مصطفى كان رايح ينام بس شاف رندة بتعيط ف الجنينه مصطفى جري راحلها مصطفى:رندة مالك رندة.... مصطفى: ردي عليا يا رندة رندة بزعيق:انت بتحب آية ؟ مصطفى:في اي الي دخل موضوع آية ف الحوار دلوقتي رندة بعياط اكثر:بتحبها مصطفى:ايوا بس فيه اي رندة سابته ومشيت وكملت عياط ف اوضتها مصطفى:رندة استني افتحي الباب يا رندة رندة عماله تعيط وتقول روحلها اتفلقوا انتو الاتنين مصطفى فضل يخبط لحد اما زهق وراح الاوضه وهو عمال يفكر اي الي مخليها تعيط للدرجة دي عشان بحب آيه تاني يوم الصبح الكل على السفره ورندة مش معبره مصطفى رندة: على هات عيش من جمبك مصطفى اخد حبة عيش واداها ل رندة رندة مبصتلوش وقامت اخدت من جمب علي علي استغرب وسأل مصطفى في ايه اتخانقتوا ولا اي مصطفى همس ف ودنه:والـلـه ما عارف اي الي مزعلها مني علي:لا دا باين على وشها قرفانه من خلقتك مش زعلانه منك بس مصطفى:انا هموت واعرف فيه اي علي:ف.....تلفونه رن نورا:علي علي:صباح الخير عامله اي نورا:كويسه اوي وفرحانه اوي علي:ربـنا يفرحك كمان وكمان من اي بقا يا ستي نورا:طنط سميه مامت فريد جات النهارده الصبح وحددنا موعد جوازناااا علي بزعل:بجد نورا:اي بجد دي انت مفرحتليش علي:ازاي بس فرحت اوي كمان كريمه:مين يا علي علي:نورا يا ماما نورا:قولها اني حددت موعد جوازي علي بفرحه مزيفه:ن..نورا حددت موعد جوازها هيا وفريد كريمه سكتت وقامت من على الاكل ومصطفى زعلان على حال ابن خالته علي:بت....بتقولك مبروك نورا:الـلـه يبارك فيها ماما بتقولك تعالى اتغدى معانا النهارده علي:بالهنا والشفا لا والـلـه عندي شغل نورا:والنبي يا على انا نفسي اشوف رندة هات ماما وصاصا وتعالى عشان خاطري علي مرضاش يزعلها ف وافق كريمه ف اوضتها مكسوره على ابنها علي خبط على الباب:ممكن ادخل كريمه:ااااه يا بني ادخل علي:ممكن اعرف انت زعلانه ليه كريمه بكسره:ودا سؤال تسألهولي انت يوم عن يوم نفسيتك بتدمر وتيحي تقولي انت زعلانه ليه علي بزعل:يا امي الجواز دا نصيب وهيه مش نصيبي كريمه:قولتلك من بدري روح اتقدملها وانت تقولي استني شويه اما احسها فيها واستني شويه الشقه خلاص بتخلص و... وو.... لحد اما راحت منك وانت مش عارف تتصرف دا حتى مش راضي تبدأ حياه جديده علي:يا امي انا قولتلك حياتي ادمرت من اول ما قالتلي انا هخطب ف لزومه اي بقا كل الكلام دا كريمه بزعيق:لا انت حياتك مدمرتش انت هتشتغل وانا هسفرك الكام شهر دول عشان بجد مش طايقه ولا حابه انك تتوجع علي:هسافر فين كريمه:المانيا بلد عمليه اهي تشغلك بشغلك بدل ما انت علي:يا امي مش عاوز اسافر كريمه:لا لازم تسافر لازم تبعد عن كل حاجه بتوجعك طول ما هيه قدامك هتتوجع وانا مش عاوزاك تتوجع يا بني (ودموعها ابتدت تنزل) علي:طب السفر امتي كريمه:يوم الاربع الجاي علي:قريب اوي يا ماما كريمه:معلش يا حبيبي علي:طب انا كنت عاوز اطلب منك طلب كريمه:اتفضل علي:نورا وماما ضحى عزمنا علي الغدا النهارده كريمه:وانت قبلت علي:معلش يا امي فضلت تتحايل عليا وانا مقدرتش اقولها لا كريمه:ماشي يا بني وربـنا يستر على اليوم دا علي راح هو وعيلته وف الطريق رندة مش بتتكلم نهائي مع مصطفى وكل ما يفتح كلام معاها تقفلوا نورا:اهلا اهلا يا ماما نورتوا كريمه:دا نورك يا عمري رندة:نوناا وحشاني جدا ومبروك على معاد جوازك يا ستي نورا:الـلـه يبارك فيكي ضحى:كريمه وحشتيني جدا يا بنتي اي دا ولا بنشوفك انت اتبريتي مننا ولا اي كريمه:اا والـلـه بس اتشغلت شويه يا حببتي ومش هقطع تاني انا اسفه ضحى:طب يلا تعالي انا حضرت السفره مصطفى جالوا تلفون ورندة لاحظت وراقبته مصطفى:ايوا يا آيه بتصل بيكي من بدري ايه:اسفه يا حبيبي بس كنت نايمه مسمعتش الموبايل مصطفى:انت اتكلمتي مع رندة امبارح ايه بقلق:ايوا ليه مصطفى:امبارح سألتني اذا كنت بحبك ولا لا.فقولتلها اه فضلت تعيط وراحت على اوضتها ومن ساعتها وهيه مش بتكلمني ايه:مش عارفه بقا يا مصطفى انا ايش عرفني هيه كانت بتعيط ليه انت عارف ان رندة اوفر حبتين ممكن تكون اتفرجتلها على مسلسل والبطل مات مثلا مصطفى بضحك:تصدقي ممكن ايه:ماما بتناديني عشان اتغدا يلا باي يا حبيبي بحبك مصطفى:وانا كمان بحبك وقفل معاها ورندة عينيها رغرغت من الدموع كريمه:رندة مصطفى تعالوا يلا عشان الاكل رندة مسحت دموعها وراحت على السفره ومصطفى زعلان انها زعلانه هو لحد دلوقتي مش عارف هيه زعلانه منه ليه (ما تفهم بقا يلا خلاص بقيت اهبل مبتفهمش) اتجمعوا كلهم على السفره علي:تسلم ايدك يا احلى ماما ضحى ف الدنيا ضحى:بالهنا والشفا يا حبيبي انت مبتاكلش ليه علي:والـلـه باكل بسك على صاصا مش راضي ياكل ضحى:ولا يا مصطفى مبتاكلش لي الاكل مش عاجبك مصطفى:لا والـلـه تحفه هاكل بس ف دماغي حاجه شغلاني مش عارف ليه ووجه كلامه لرندة وهو ينظر لها رندة حاطه وشها ف الاكل ونورا لاحظت دا حسن طول عمره فخور بابنه علي وكان نفسه بنت مراته ضحى تتجوزه لكن النصيب اهو فريد بردك شاب كويس حسن:قولي بقا يا علي رجعت المفعوصه دي لفريد ازاي علي:يا بابا كل الحكايه انها كانت شايفه الموضوع من ناحيه تانيه مش اكتر هيه شافت انه زعقلها وبس انما زعقلها ليه انا عرفتهولها حسن:طول عمرك عاقل يابني وشوفوا كنت دايما اقول علي دا لنورا ونورا لعلي بس القدر بقا نورا بتوتر:ازاي بقا يا بابا دا علي دا زي اخويا كريمه انفعلت:لا مش اخوكي يا نورا انت اسمك نورا مختار وهو اسمه علي حسن نورا اتكسفت علي اتكلم:هيه تقصد يا ماما اني زي اخوها لاني بقف جمبها كتير وخلصوا الغدا ف صمت وبعد الغدا نورا اخدت رندة اوضتها تتكلم معاها تفهم هيا ليه كانت زعلانه رندة:اي يا نورا نورا:مالك مبووذه ليه طول اليوم رندة ما صدقت حد قالها انت مالك واترمت ف حضن نورا رندة بعياط:صاحبتي آيه عرفتها على مصطفى وقولتلها لمحيله اني بحبه لدرجة اني ادتها رقمه وخليتها تكلمه وانا كنت واثقه فيها لانها صاحبتي من الدرجه الاولى اجي اكلمها امبارح بخصوص مصطفى تقولي بكل بجاحه معلش يا رندة انا حاولت الفت نظره عنك بس هو التفت ليا انا قولتلها قصدك اي يا آيه مش فاهمه ردت وقالتلي رندة مصطفى حبني وقالي هيجي يطلب ايدي وانا معرفتش اقوله لا عشان حبيته انا كمان سامحيني انا معرفتش اقولها اي وقعدت اعيط ف الجنينه وجيه مصطفى بيقولي مالك قولتله هو انت بتحب آيه رد وقالي اه وانا سمعته النهارده وهو بيكلمها وبيقولها بحبك حاسه اني عاوزه اموت يا نورا مش قادره اتنفس نفس تاني بعد الي سمعته نورا بزعل مزيف:طب اهدي بس كل حاجه هتتصلح وخرجت رندة من اوضتها بعد ما هديت ونورا كلمت آيه نورا:كدا تمام جات وعيطت كمان آيه بسعاده:الخطه كده ماشيه تمام مصطفى دخل على نورا:كله تمام كده نورا:عيب عليك. الفصل الخامس نورا:ايوا يامصطفى انا اتفقت مع فريد اننا نتقابل عند الصايغ كأنه بيجبلي هديه وانت تعالى على المحل بسرعه وأه هات علي معاك انت وآيه صاصا:ماشي يلا باي نورا:باي نورا قفلت مع صاصا وفريد اتصل بيها فريد:اديني خلصت شغل اهو قوليلي بقا ليه هنروح محل الدهب النهارده نورا:هنروحه كأنك بتجبلي هديه وهنقابل صاصا وآيه صاحبته كأنهم بيشتروا دبل الحطوبه وطبعا رندة هتبقى معانا فريد:دقيقه دقيقه كأنهم بيشتروا دبل الخطوبه نورا:ايوا مااحنا عاملين خطه عشان رندة بتحب مصطفى وكمان مصطفى بيحبها ف حبيت اعمل لهم خطه انه يعمل نفسه بيحب آيه وياخدها للصايغ فهمت فريد:اهاااطيب ماشي نتقابل على بالليل باي يا قلبي نورا :باي يا حبيبي //*/*/*///*/*/*/***/*/*/*/ علي :تاخدني معاك ليه وانت رايح تنقي دبل خطوبتك صاصا:بص يا علي انا وآيه مش بنحب بعض ولا هنخطب علي:امال صاصا حكالوا على اللي هيحصل بالظبط علي: ريحتني يا شيخ طب طالما انت بتحبها وهي بتحبك ليه مقولتلهاش وخلاص بدل اللفه دي كلها صاصا: عشان من وانا صغير وانا بحب ارخم واغتت عليها دايما وخصوصا ف حوار الحب دا علي:طب امشي يا اخويا قدامي جيه الليل واتجمعوا كلهم عند الصايغ زي ما اتفقوا نورا:اي علي وصاصا عاملين اي اي الصدفه دي علي:ازيك يا نورا ازيك يا فريد فريد:اهلا صاصا:يا سبحان الـلـه بقا انا اجي عشان انقي دبل الخطوبه بتاعتي انا وآيه اقوم اشوفكوا لا ومعاكوا رندة بنت جوز ماما كمان (دا انت كياد يا اخي) رندة بنت جوز مامة مصطفى خالتي اتفاجئت بوجود مصطفى وآيه وزعلت اوي وفريد مخنوق بوجود علي ليه الـلـه اعلم صاصا بصوت عالي:حلو اوي دا يا آيه يا حبيبتي مش مهم عندي السعر المهم انه عجبك يا روحي ~رندة مستحملتش وخرجت برا المحل مصطفى لحقها ومسكها من ايديها:استني رايحه فين رندة مادتلوش وشها ودموعها خانتها ونزلت صاصا:بحبك رندة بنت جوز مامة صاصا مش عارفه تتكلم صاصا:من واحنا صغيرين يا بنت جوز امي وانا بحبك وهفضل طول عمري احبك رندة: انت بتقول ايه صاصا بصلها بكل حب :بقولك بحبك مسمعتنيش رندة كانت هتجري تحضنه صاصا بيغيظها:مسمعتنيش ولا اي يا آيه يا حبيبتي رندة بغيره: والـلـه(واخدت بعضها وكانت هتمشي بس صاصا لحقها وشدها اخدها ف حضنه ) رندة بمعاتبه: يعني ماحدش اخدك مني ولا حاجه آيه:شوفتي يا ستي انك كنتي ظلماني وشتمتيني ع الفاضي رندة بأستغراب وبتوجه كلامها لنورا:شتمتك نورا:ايوا انا كنت من ضمن الخطه وانا الي عملاها اصلا رندة:وجعتولي قلبي والـلـه مصطفى :سلامة قلبك يا روحي رندة تتجوزيني (ونزل على ركبه ولبسها الخاتم) علي بفرحه وحضن اخته رندة – زي اخته قلنا-:اخيرا هشوفك عروسه يا حبيبتي (وحضنها) رندة:اوعا تكون انت كمان كنت معاهم علي:والـلـه لا دا صاصا لسه قايلي رندة ضحكت :بقا هيه دي خططك يا ست آيه عشان تحسسيه اني بحبه آيه:هو انا لحقت احسسه حضرتك دا ف اول يوم جيه وقالي انا بحب رندة بنت جوز ماما اللي متربي معاها سوا ممكن تحسسيها اني بحبها وتقربيها مني (رندة ضحكت وراحت حضنت آيه) علي:نورا ممكن نتكلم برا شويه عاوزك فريد:عاوزها ف اي يا علي نورا:في اي يا فريد عادي ممكن تكون مشاكل عائليه (وعلي ونورا طلعوا برا) علي:نورا نورا:خير علي:انا هسافر ومش هرجع تاني نورا دموعها نزلت وقالتله: الفصل السادس نورا بعياط:يعني هتبعد عني علي:غصبن عني يا نورا والـلـه نورا :هو اي الي غصبن عنك علي:طب وطي صوتك طيب نورا:انت عارف انك ابن جوز ماما ومتربيين سوا واول راجل في حياتي وقضينا ليالي عسل سوا وزي اخويا واكتر هتسيبني يوم فرحي علي:جالي شغل كويس هناك يا نورا ومش هعرف اسيبه دي فرصه(في نفسه:المشكله الوحيده اني زي اخوكي وشايفاني مجرد شهوة وليالي عسل مش ليالي حب مع الجنس يا نورا) نورا؛ومش هتيجي تاني علي شاور براسه اه نورا بعياط:ماشي يا علي علي:نورا نورا سابته ودخلت المحل فريد:مالك يا نورا نورا وهيه بتمسح دموعها وبتلقي النظر على علي:مفيش يا فريد فريد اخد علي برا المحل:انت عملتلها اي علي:مفيش يا فريد كل الي قولته لنورا اني هسافر ومش هعرف ارجع تاني فريد بفرحه:بجد والـلـه فين بقا علي باستغراب من فرحته:المانيا فريد انتبه لأستغرابه:اااا يعني مش هتعرف تيجي فرحي انا ونورا علي:للأسف معلش والـلـه غصبن عني فريد: امتى هتسافر علي:يوم الاربع الجاي ان شاء الـلـه فريد:طب ماشي هتوحشنا واما ترجع بقا تشوف عيالي انا ونورا علي بوجع:ان شاء الـلـه مصطفى:مش يلا بقا آيه:ايوه يا جماعه يلا نروح علي:تمام يلا بينا علي ومصطفى ورندة روحوا البيت وكريمه فرحت لانها كانت بتتمنا ان صاصا يبقى جوز رندة اللي زي بنتها دي مربياه على ايديها اما بقا نورا فروحت وهيه متخانقه مع فريد فلاش باااااك فريد:قالبه وشك كدا ليه نورا:مش قالبه ولا حاجه فريد:كل دا عشان علي هيسافر نورا:انت مش متخيل انا زعلانه منه قد اي فريد:وقف العربيه:زعلانه اوي عشان بتحبيه ومش عاوزاه يبعد عنك مش كده نورا:اي الكلام الي بتقوله دا علي اخويا وكل الناس عارفه كدا كويس لانه كان سندي لما بابا كان مسافر علطول ويجي يسافر بعد ما جوازي قرب فريد بضحك:طب مش يمكن يكون هو الي بيحبك نورا:اي الكلام الي بتقوله دا فريد:مش ممكن بيحبك وانت مش حاسه نورا:انت جرالك حاجه ف عقلك لا يمكن طبعا ولو بيحبني زي ما بتقول كان قالي من زمان احنا اتربينا مع بعض وهو ابن جوز ماما فريد:خلاص خلاص انهي الموضوع يلا انزلي نورا بغضب:سلام فريد:خلاص يا نورا انا كنت عاوز اتأكد من حاجه واتأكدت نورا:تتأكد من اي فريد:انك بتحبيه ولا لا نورا نزلت من العربيه وهيه غضبانه علي دخل اوضته بوجع وفرد جسمه على السرير وقعد يعيط ~عدى ايام ونورا وعلي اتصالحوا وكريمه فهمتها وجيه يوم الاتنين ف اوضة علي:ززززززز علي:الو مجهول:باشمهندس علي معايا علي:ايوا اتفضل مجهول:كنت عاوزك تشوفلي ديكور شقتي تقدر تيجي النهارده علي:اكيد طبعا العنوان اي مجهول:* علي:تمام هقابلك علساعه 6 مجهول:خليها 9 تيجي وتشوف الشقه عشان عندي مشوار والـلـه علي:خلاص ماشي ف شركة ابو فريد فريد:ازيك يا بابا عامل اي سامح:ازيك يابني النهارده الشركه عامله زي بارتي كدا بسبب نجاح الشركه في الاوديت كلم نورا اعزمها فريد:اكيد يا بابا سامح:يلا هسيبك بقا ورايا شغل فريد اتصل بنورا واتفق معاها يجي ياخدها على الساعه 6 وبعد كام ساعه اتجمعت نورا وفريد ف البارتي(حفله) ^^^:ازي حضرتك استاذ فريد فريد:اهلا يا عيسى ازيك عيسى:الحمد لـلـه مش تعرفني فريد:اه نورا اعرفك عيسى احسن مساعد ليا ف الشغل وصاحبي كمان عيسى نورا خطيبتي ومراتي بعد كام اسبوع عيسى:اتشرفت بمعرفت حضرتك ثانيه واحده نورا:ليا الشرف طبعا عيسى:هو مش حضرتك نورا مختار نورا:ايوا انا عيسى:انا بشكر حضرتك جدا انك انقذتي اخويا شكرا شكرا نورا:أياً كان مين اخوك بس العفو دا واجبي عيسى:استأذن بقا فريد:اتفضل اتفضل عيسى طلع برا الشركه وعمل مكالمة تليفون عيسى:الو مجهول:عرفتها بنفسك عيسى:ايوا وقولتها زي ما قولتلي ان هيه انقذت اخويا وكدا مجهول:عجبتك عيسى:هيه الصراحه جامده بعينيها الخضره دي مجهول:حلو اوي اي رأيك تاخدها الشقه تعمل الي انت عاوزه عيسى بعدم فهم :انت بتقول اي مجهول: الي سمعته يا عيسى تاخدها من الشركة توديها الشقه وتعمل الي تعمله وانت فاهم كويس عيسى:بس جريمة زي دي مش سهله وفيها حبس لا يمكن اعمل كدا مجهول:لا انا مدبر كل حاجه متقلقش انت هتاخد نورا من الشركة بأي طريقه وتخطفها تعمل اي حاجه المهم تكون صاحيه تغطي وشك بأي حاجه مش عاوزها تشوفك يإما هتروح ف داهيه ولازم تكون ماشي من الشقه قبل الساعه 9 انت فاهم لو مشيت بعدها ممكن بقا تتحبس ومش هيسيبوك عيسى:بس حرام البت جوازها باقي عليه شهر مجهول:مش حرام الي ابوها عمله فينا وانا كمان هديك مكافأه عيسى:حلو اوي الكلام دا يا معلم بس ابوها عملك اي مجهول:مالكش دعوه نفذ الي قولتهولك وبس عيسى:تمام الفصل السابع ~عيسى قفل مع المجهول واتفق معاه على كل حاجه وازاي يخرج نورا برا الشركه~ عيسى:دكتوره نورا نورا:ايوه عيسى:بستأذن حضرتك بس تيجي معايا برا الشركه اخويا لما عرف انك هنا قال انه لازم يجي يشوفك لان يوميها معرفش يشكرك على الي انت عملتيه نورا:طب ما تخليه يدخل الشركه ليه برا عيسى:ااا اصل أستاذ سامح محذر محدش يدخل الشركه غير العاملين فقط نورا:طيب ماشي فريد:نوراا تعالي اعرفك على عمي عيسى ف سره:يا *** عليك يا فريد انا خلاص كنت هطلعها ومتبقاش من الوقت كتير ~نورا سلمت على عم فريد وجات تروح مع عيسى فريد:ماله عيسى عاوزك ف اي نورا:اخوه جيه وعاوز يشوفني باباك مانع حد يدخل الشركه غير العاملين فريد:طيب ماشي متتأخريش عيسى:استاذ فريد وافق نورا :اه يلا ~وطلعت نورا برا وهيه مش عارفه ان في أذى مستنيها طلعت وهيه مبتسمه متعرفش ان فيه ناس عاوزه تبوظ مستقبلها ~ نورا:فينه عيسى~اااا هنا هنا تعالي ورا هتشوفيه نورا قلقت شويه وقالت:احنا في منطقه حره وكمان بالليل وانت شايف شكلها عامل ازاي ويرعب قد اي خليه يجي عاوزه ادخل الشركة تاني لو سمحت عيسى:اطمني يا دكتوره مفيش حاجه بس انا لو رحت ناديته حضرتك هتقفي لوحدك وانا مرضهاش لأختي نورا:طب خلاص انا جايه معاك نورا راحت معاه للمكان الي مفيهوش حد كانت حته كده ورا الشركه عيسى:معتز معتز طب ثانيه واحده بس يا دكتورة اشوفه فين كل حاجه ماشيه زي ما عيسى مخططلها بظبط راح عيسى بعد شويه وطلع منديل حط فيه دوا المخدر عشان يقدر ياخدها الشقه ومحدش يحس عليه ولا الامن يسمعوا صويتها وللأسف جيه عيسى من ورا ضهرها وشممها من المخدر ونورا غابت عن الوعي اخدها العربيه وطلع بيها على الشقه الي متفق عليها هو والمجهول \في شركة سامح فريد:نورا اتأخرت كده ليه سامح:يا ابني متخفش اكيد هتيجي تعالى عشان ناكل في الشقه الي فيها عيسى ونورا عيسى:يلا فتحي يا حلوه (كان ماسك برفان بيشممهولها وبيرش عليها ميه) نورا صحيت وكانت مربوطه من ايديها ورجليها:انا فين وانت مين عيسى كان حاطط حاجه على وشه زي ما قاله المجهول وحاول يتكلم بصوت واطي ميتعرفش نورا:ابعد عني ارجوك فكني انت عاوز مني اي عيسى بصوت واطي وميتعرفش:عاوزك انتي يا قمر نورا سمعت الجمله وابتدت تصوت عيسى بنفس الصوت الواطي:مفيش حد هنا خالص ومش هيسمعوكي لو صوتي من هنا للصبح نورا ابتدت دموعها تنزل :ارجوك فكني وانا هعملك الي انت عاوزه ارجوك سبني عيسى:بس بقا خليني اخلص شغلي مش هخليكي تتجوزي فريد لاني بحبك احنا اتربينا سوا يا نورا وهنعيش سوا وريني هتتجوزي حد غيري ازاي بعد الي هعمله يا قطه نورا بتصوت وحصل....... في بيت علي كريمه:سلام يا ابني خد بالك من نفسك علي:سلام يا ماما ~اتجه علي للشقه اليي هيقابل فيها المجهول واما راح هناك اتفاجئ بأنها عماره مفيهاش حد حتى الشارع شبه مقطوع في الشقه قبل ما علي يجي ب شويه كان عيسى خلص الي متفق عليه هو والمجهول وللأسف تم اغـتصاب نورا وهيه اغمى عليها نزل عيسى من الشقه واتصل بالمجهول :خلصت ونازل اهو المجهول :حلو اوي يا عيسى المهم قولت الجمله الي اتفقنا عليها عيسى:ايوا قلتها المجهول:طب سلام دلوقتي عشان معايا تلفون كان علي المجهول:ايوه يا باشمهندش وصلت علي:ايوه بس الدنيا هوس هوس كدا ليه انا قلقت مجهول:لا عادي اصلهم بيناموا بدري هههههه انا مستنيك ف الشقه فوق اتفضل اطلع العماره الي على ايدك اليمين الدور التالت شقه رقم 5 علي :تمام ~وصل علي الشقه ولقى قناع مرمي على الارض مسكه بأيده وهو بيدور علي المجهول وف اللحظه الي دخل فيها علي الشقه كانت نورا بدأت تفتح عينيها وهيه بتعيط وبتقول اااااااه علي سمع الصوت وراح الاوضه الي فيها نورا بسرعه وكانت صدمته لما شافها غرقانه في دمها علي جري عليها:نورا نورا اي الي حصلك نورا وهيه بتبصله وهو ماسك القناع :ابعد عني اياك تلمسني(وبتصوت وتصرخ) علي:اهدي يا نورا اهدي نورا:حرام عليك ليه تعمل فيا كده يا علي. الفصل الثامن المجهول:الو مش دا رقم بيت استاذة ضحى صبري اسماعيل ضحى:ايوه يا ابني المجهول :تسمحيلي اكلمها ضحى : انا هي...انت مين المجهول:مش لازم انا هقولك خبر ضحى: خبر ايه المجهول ضحك ضحكة سخريه:هههههههه جيه اليوم يا ضحى الي هندمك فيه انتي ومختار على كل الي عملتوه ضحى:انت مين واي الكلام الي بتقوله دا المجهول:مش مهم تعرفي انا مين المهم اني اخدت حقي منك ومن مختار وحق نوال ضحى بتوتر:نوال نوال مين المجهول:تؤ تؤ بقا مش عارفة نوال مين ولا يهمك يا حبيبتي هتعرفي نوال مين بس بعد شويه ضحى قعدت على الكنبه وهي حاطة ايدها على راسها المجهول:يووووو زمان على دلوقتي بيتصل بيكي وانا ضيعت وقتك انا اسف يا استاذة ضحى يلا سلام وياريت تبقي تطمنيني على الدكتوره نورا (وقفل السكه وكانت المكالمة مفتوحة على الاسبيكر وسمعها حسن اللي كان بيحب نورا بنت مراته ضحى زي بنته تمام) حسن وهو بيزعق:نوراااااا انت عملت ايه يا حيوان ومين انت ضحى اتصليلي بنورا شوفيهالي فين وليه لحد دلوقتي مرجعتش بسرررعه ضحى بخوف :حاضر حاضر تليفون حسن رن حسن:الو علي بخوف: بابا ن..ن.نورا حسن اتوتر وخاف :ما تتكلم يا على مالها نورا علي:تعالى على مستشفى ****مش هعرف اقولك على التلفون حسن قفل السكه مع علي ونادى ضحى بسرعه وراحوا على المستشفى في المستشفى علي:ان شاء الـلـه هتقومي بالسلامه انت قويه يا نورا (وابتدت دموعه تنزل) مصطفى رن عليه:ايوه يابني ماما قلقانه عليك انت فين -زي ما قلنا كريمة خالة مصطفى وبيعتبرها ماماته وبيناديها ماما وهي اللي مربياه- علي بعياط:نورا يا مصطفى مصطفى :مالها نورا علي:لقتها ف موقف بشع ف الشقه الي كنت رايحلها وهيه دلوقتي ف المستشفى مصطفى بصدمه:انت بتقول اي كريمه:في اي يا مصطفى قلقتنا مصطفى :طب سلام يا علي احنا جايين رندة:في اي يا مصطفى مصطفى:نورا ف المستشفى كريمه:ليه يا حول الـلـه **** مصطفى :مفيش وقت يلا بينا فريد اتصل بنورا ملقهاش بترد وسأل الامن عليها قالوله اخر مره شافوها كانت مع عيسى وفريد اتصل بحسن فريد:ااايوا يا عمي نورا عندك حسن وعينيه مغرغره دموع:في المستشفى يابني ربـنا يستر احنا رايحينلها اهو فريد بصدمه:اييي مستشفى انهي مستشفى حسن :**** فريد:انا جاي سميه:في اي يابني فريد:نورا ف المستشفى يا ماما سامح:ومستني اي يلا بينا حسن وضحى وصلوا المستشفى وسألوا على نورا والممرضه قالتلهم عن اوضتها حسن:علي ن..نورا كويسه صح علي بيحط ايده علي بوقه وهو بيعيط:لسه الدكتور مطلعش ان شاء الـلـه خير وبعد مرور من الوقت الدكتور طلع:للأسف تم اغـتصاب المريضه واضربت ف حتت كتيره عملت كدمات ف جسمها جامد ودا أدى لصدمه نفسيه ف اللحظه دي كان فريد واهله وصلوا فريد سمع كلمة اغـتصاب وجري عليه:انت بتقول اي يا دكتور اغـتصاب اي سامح حاشه عن الدكتور :اهدي يابني كريمه:حطت ايديها على دماغها وضحى فضلت تصوت وتلطم اما بقى حسن فهم دلوقتي مين نوال والمتصل كان قصده اي بلي بيقوله عينيه دمعت وعيط على بنت مراته الي كانت رهينه لماضي ابوها مختار المؤسف على بدموع نازله زي النار:اي الي بتقوله دا يا دكتور دكتور:حضرتك اكتر واحد تقدر تفهمهم لانك كنت اول واحد شاف المريضه ف حالتها عن اذنكوا فريد مسك علي من هدومه: شوفتها امتى وفين علي :اهدى يا فريد وانا هقولك انا كنت رايح اشوف شقه وكنت على اتفاق بشخص اني هقابله ف الشقه واما دخلت سمعت صوت نورا وهيه بتعيط جريت على الأوضه لقيتها بمنظر بشع وكانت بتصوت وتعيط نقلتها ع المستشفى بسرعه فريد:مين الشخص دا مييين علي:مهو انا فكرت زيك بالظبط واتصلت بيه تاني لكن كان الرقم مش موجود (بمعنى انه متشال مفيش حد معاه الرقم دا فهمتوا) الممرضه:المريضه ابتدت تصحى وبتنادي على باباها حسن:بنتي نورا يا حبيبتي نورا بتعيط:ااااااااااه يا بابا حسن:اهدي يا عمري مفيش حاجه ضحى :نورا اهدي يا قلب امك متقطعيش قلبي عليكي نورا ما زالت تبكي فريد دخل عليها فجأه وهو بيزعق:مين الي عمل كدا انطقي (وكان ماسكها من دراعتها) نورا صوتت اكتر فريد بزعيق جامد:مين انطقييي الممرضه ندهت للدكتور بسرعه الدكتور جيه:يا استاذ المريضه ف حاله صدمه دلوقتي مش هينفع الي بتعمله دا فريد:انت لو مكاني وفاضل على جوازك انت وخطيبتك شهر كنت هتعمل ايييي مش هسيبك يا نورا الا لما تتكلمي الممرضه:اتفضل اطلع برا يا استاذ يا أما هنادي الأمن سامح وسنية شدوه:يلا يا ابني ضحى حاولت تهدي نورا وعلي كان بيخلص اجراءات المستشفى وجري عليها بسرعه علي:نورا انت كويسه اهدي انا جمبك نورا شافته وقعدت تصوت وتصرخ:ابعد عنييييي متلمسنيش كلوا بسببك ربـنا ينتقم منك علي مندهش من كلام نورا وكريمه اتصدمت............. ////////// عيسى:تشكر يا ذوق كده انت كمان ف الامان اديك كسرت الخط الي كنت بتكلم بيه الراجل دا بس مقولتليش ليه كل دا وخلتني اقولها الجمله دي و.. المجهول :ما قولتلك يا عيسى دا موضوع ميخصكش يلا خد فلوسك وباسبورك وامشي مش عاوز اشوف وشك ف المدينه تاني عيسى:ماشي يا سيدي ....طب ثانيه اخر سؤال والنبي المجهول: قول عيسى:يعني انت مش متجوز ولا مخطوب ولا اي حاجه من دي معملتش انت المهمه دي ليه المجهول :انت اتجننت عاوزني اغـتصب اختي.. الفصل التاسع علي :انا يا نورا نورا بصويت:ايوه انت كريمه بصدمه:اي الكلام الي بتقوليه دا يا نورا حسن:حبيبتي انت شكلك تعبانه اهدي ونبقى نتفاهم بعدين نورا:يا بابا لو سمحت طلعوه برا علي:نورا فوقي لكلامك انا علي وزي مانتي بتقولي انا اخوكي عمري ما اعمل حاجه تأذيكي نورا بزعيق:كنت فاكراك كدا لحد ما بانت حقيقتك يا علي اطلع برا طلعوه بر......(فقدت الوعي) الممرضه جات بسرعه الممرضه:العصبيه غلط عليها لو سمحتوا اطلعوا بره سيبوا المريضه ترتاح كلهم طلعوا برا وعلي مذهول ازاي نورا تفكر فيه كده وليه اصلا حسن:علي يا ابني انت اكيد معملتش كدا صح علي:والـلـه يا بابا مقربتلهاش انا دخلت الشقه لقتها كده صدقني كريمه:طب ليه هيه بتقول عليك كده علي:مش عارف مش عارف في مكان اخر داخل المستشفى سنيه:انت لازم تفسخ الخطوبه فريد:ايه الكلام الي بتقوليه دا يا ماما سامح:زي ما قالت امك تنفذه بالحرف فريد:لا يا بابا انا بحب نورا ومن زمان كمان سامح:من زمان نورا دلوقتي مش زي زمان حط عقلك ف راسك وركز يابني سميه:سيبها يا فريد وانا الاقيلك الي احسن منها فريد سابهم وطلع يطمن على نورا مصطفى :يعني نورا فاكره انك الي اغـتصبتها علي:ايوا ومش عارف ل.... فريد:انت يا حيوان انا كنت شاكك فيك من الأول ضحى :لا يا فريد يا ابني علي ابن جوزي حسن لا يمكن يعمل كده انا مربياه علي ايدي ومتربي مع نورا بنتي وبيعتبرها اخته فريد :ملهاش علاقه يا طنط انا عارف انك بتحب نورا ومقدرتش تستحمل انها تبقى لحد غيرك عشان كده عملت الي عملت....(قبل ما يكمل الجمله كان علي ضارب فريد بالقلم علي:لا انت اكيد اتجننت (واخد بعضه ومشي) فريد مسكه من تيشيرته:اتجننت عشان بقول الحقيقه ولسه كان هيضربه مصطفى مسكه مصطفى:فريد اي الي بتعملوا دا احنا ف مستشفى وبعدين مفيش حاجه تثبت ان علي اغـتصب نورا ف أهدى ونبقى نتفاهم الصباح رباح سامح:يلا يا فريد نروح ونبقى نيجي بكره الصبح نطمن على نورا == هتقولي عزيزي القارئ ازاي نورا متضايقة ومصدومة رغم ان علي فض بكارتها الاولانية الاصلية وقضوا سوا ليالي وايام عسل كتير مع بعض.. اقولك ان علاقتهم الجنسية انقطعت بعد فترة وانها رقعت بكارتها ومش حاسة بحبه لها وبطبيعتها ميالة للشهوانية اكتر من الحب ولما حبت وبقت رومانسية حبت فريد .. وفكرة الاغـتصاب حتى لو حصل من الزوج مش من حبيب سابق او عشيق سابق وضد ارادة المراة فهي صدمة لها طبعا وماكانتش تتوقعها من اللي متربية معاه ولما حبوا يتسلوا ويتمتعوا شهوانيا كان بالتراضي والرضا والقبول مش بالتكتيف والاغـتصاب== فريد واهله روحوا وعلي قعد على الكرسي حط ايده علي راسه وكريمه زعلانه على ابنها ورندة خايفه على نورا لانها زي اختها اما حسن ف جالوا مكالمة تليفون حسن:الو المجهول:لسه فاكرني ؟ حسن:انت عاوز اي من بنتي يا حيوان واي علاقتك بيها ومش يمكن تكون انت الي اغـتصبتها المجهول:ومش يمكن يكون علي حسن:لا طبعا ولو علي نفسه قالي الكلام دا انا مش هصدقه اقولك ليه لانه ابني من صلبي ومربيه مع نورا بنت مراتي ضحى اللي بعتبرها زي بنتي تمام فاهم المجهول:وانت معندكش ابن ولد تاني اخ لنورا من ابوها مختار وامها ضحى حسن:علي هو ابني وابن مرات ابوه ضحى المدهول:طب اسمع بقا يا حسن بنتك مش هتعيش يوم حلو بعد ليلة امبارح انت سامعني(وقفل السكه) حسن:اه يا حيوان ان ما عرفت انت مين ميكونش اسمي حسن آيه :رندة رندة اول ما عرفت بالخبر جيت علطول مالها نورا ف المستشفى ليه رندة بعياط:في حد اغـتصب نورا آيه :بصدمه انت بتقولي اي رندة:زي ما سمعتي كده وبيقولوا علي الي اغـتصبها آيه:علي مستحيل دخل راجل عليهم طويل وشعره اسود عينيه سوده ****:الدكتوره نورا هنا ضحى:اه مين حضرتك ****:انا المحقق سعيد نصار جاي احقق في قضية الدكتوره نورا مختار ضحى:اه هيه لسه صاحيه دلوقتي اتفضل نورا:اتفضل سعيد:ازي حضرتك يا دكتوره اي اخبارك نورا:هبقى كويسه بعد ما حقي يجيلي سعيد:اومال انا هنا ليه انا المحقق سعيد نصار الي هتابع قضية اغـتصابك كلمة اغـتصابك نزلت على نورا زي الصاعقه والدموع ابتدت تنزل من عنيها سعيد:انا بعتذر ممكن ابدأ في التحقيق اتفضلي يا مدام بره دلوقتي نورا:انا عارفه مين اغـتصبني سعيد :مين نورا:الباشمهندس علي سعيد :لسه متعرف عليه قبل ما ادخل لك طيب احكيلي الاول اي الي حصل نورا:كنت ف حفله مع خطيبي فريد ف شركته جيه ليا واحد كان اسمه عيسى طلب مني اطلع اشوف اخوه لانه كان مريض عندي واما طلعت قالي تعالي ورا بوابة الشركه هو هناك فروحت معاه لحد هناك ومحستش بنفسي الا واحد بيصحيني وكان لابس قناع اسود على وشه سعيد:مشكتيش ف عيسى ليه وليه شكيتي ف علي نورا:اخر جملتين قالهم لي قبل ما افقد الوعي هما اللي اكدولي مين غيره هيقولي...........وكان خطيبي قايلي انه بيحبني وانا مصدقتهوش سعيد:قضيه مينفعش نقول فيها حاجه الا بدلائل قويه جدا ومينفعش نقبض على الباشمهندس علي دا مش دليل نورا:مش دليل ازاي سعيد بعصبيه:عاوزاني اروح اقول للنيابه ان هو الي اغـتصبك عشان قالك الجملتين دول دا انتي حتى مشوفتيش وشه في حد فجأه دخل على نورا و.. الفصل العاشر مجرد التفكير ف ان نورا حبيبتي وبنت مرات ابويا فاكراني انا اللي اغـتصبتها بيوجعني هيه ازاي صدقت اني ممكن اعمل كدا انا لو هموت عمري ما أذي حبيبتي بالشكل دا دا غير كمان اني موجوع عليها وعلى الي حصلها قطع تفكيري صوت ماما] كريمه:يلا يا علي يابني انت مااكلتش من امبارح علي :مش عاوز يا ماما ومش جعان كريمه:طب سندوتش واحد عشان خاطري حتى علي اخد السندوتش منها في اوضة نورا آيه: نورا نورا نورا:آيه وابتدت تعيط آيه اخدتها ف حضنها وابتدت تعيط مع نورا سعيد:احم احم آيه :انا بعتذر بس كنت عاوزه اطمن عليها قبل ما امشي نورا:انت ماشيه آيه:معلش والـلـه يا قلبي بس بابا قالي متتأخريش سعيد فضل باصص لآيه بما انها جميله جدا آيه خجلت من نظراته ليها:عن اذنكوا سعيد:ااااا استني عندك انا لازم اخد اقوالك قبل ما تمشي نورا:ماكانتش ف الحادثه وكمان هيه لسه عارفه النهارده اني ف المستشفى سعيد ف سره:ليه ما صدقت كنت هتكلم معاها يلا تتعوض سعيد:تمام تقدري تتفضلي سعيد طلع برا اتكلم مع علي سعيد:نورا بتتهمك انك الي اغـتصبتها ممكن اسمع اقوالك علي سمع كلمة انك اغـتصبتها وعينيه اتملت بالدموع وحط ايده على بوقه :انا لا يمكن اعمل كده سعيد:ودا الي انا قولتهولها هيا بتتهمك بس عشان سمعت من الي اغـتصبها كلام شكت انه منك لكن انا قولتلها ان الكلام دا عمره ما يكون دليل انتي قولتي انك مشوفتيش وشه وكمان مركزتش ف نبرة صوت الي كان بيكلمها كانت واطيه جدا علي:طب واي العمل سعيد:اهم واحد ف القضيه هو عيسى وانا شاكك فيه علي:مين عيسى دا سعيد:عيسى دا يبقى اخر شخص شافته نورا قبل الحادث وهو الي كان واخدها برا الشركه بتاعة خطيبها علي:يعني قولتلها اني مش انا الي اغـتصبتها سعيد:انا قولتلها كلام معقول مقولتليش انت شوفتها فين وازاي علي:جالي تليفون من واحد اسمه احمد سعيد كان عاوزني اشوف شقته بما اني مهندس ديكور اما روحت كانت الحاره شبه مهجوره انا اتصلت بيه ساعتها قالي العماره الي على ايدي اليمين الدور التالت شقه رقم خمسه اما طلعت لقيت الباب مفتوح نص فتحه دخلت لقيت قناع اسود مرمي على الأرض مسكته ودورت على احمد بس ملقتهوش سمعت صوت نورا بتصوت جريت ع الأوضه لقتها بالمنظر البشع دا وفجأه لقتها بتصوت وبتقول حرام عليك ابعد عني وكلام من دا سعيد :فين رقم الشخص دا علي:اتصلت بيه لكن لقيته مش موجود سعيد:اكيد كسر الخط طب اديني العنوان علي ادالوا العنوان وسعيد طلع من المستشفى لقى آيه واقفه لوحدها سعيد:احم استاذه آيه آيه:اهلا حضرة المحقق سعيد:اي الي موقفك كدا انت نازله من عند نورا من بدري آيه:طلبت اوبر ولحد دلوقتي مجاش وبابا كلمني وزعقلي عشان اتأخرت سعيد:تسمحيلي اوصلك انا كدا كدا ماشي هوصلك ف طريقي آيه:مش عاوزه اتعب حضرتك معايا والـلـه سعيد:لا تعب ولا حاجه انت زي اخت.. (في سره:اي الهباب الي كنت هتقوله دا اختك اي يا اهطل انت كمان) اااا زي زي صاحبة اختي على راسي من فوق .. اركبي آيه بخجل:شكرا سعيد:انت بتشتغلي اي آيه:دكتوره سعيد:دكتورة اي آيه:اسنان سعيد:خلاص ابقى اجي العياده عندك لحسن ضرسي بيوجعني اليومين دول انت دكتوره شاطره ولا هتبوظيلي ضرسي آيه:تعالى انت بس وانا اخليلك ضرسك دا فله. الكل بيشكر فيا سعيد: خلاص يا ستي هبقى اجيلك آيه:تشرف العياده ....ايوه هنا سعيد:يلا سلام آي:باي سعيد:متكلمناش كتير بس اما افضالك يا قمر انتي وطلع على العنوان في المستشفى الكل كان بيتغدا تحت عدا علي ونورا وعلي دخل لنورا الأوضه نورا:اتفضل علي دخل وهو وشه محمر وعينيه مدمعه نورا بحزن:اتفضل اطلع برا يا علي علي بوجع :انت بجد مصدقه اني ممكن اعمل فيكي كدا يا نورا نورا:انا اتصدمت يا علي اما سمعتك قولت لا مش انت لكن اما دخلت عليا بالقناع الاسود وهو ف ايدك خلاني اتأكد. ليه يا علي كده انا عملت اي فيك وبعدين اللي كان بينا كان مجرد شهوة مراهقين واتمتعنا بليالي وايام عسل وكنت اول راجل ف حياتي وانا اول ست ف حياتك وانتهت علاقتنا ورقعت بكارتي وحبيت فريد وخلاص هتجوزه ليه تعمل كده وانت زي اخويا وابن جوز ماما وحتى لو بتحبني اللى يحب حد يكتفه ويغتصبه.. اللي حصل بينا كان بالتراضي وراح لحاله لكن انك تجبرني وتكتفني وتخدرني وتغدر بيا انت اخر شخص كنت اتوقع يعمل معايا كده يا علي علي:نورا انا بحبك والي بيحب حد عمره ما بيأذيه ولو انا فعلا كنت عاوزك ليا بأي طريقه كانت قدامي فرص كتيره مثلا لما كنت بتتخانقي مع فريد كتير ولما كنتي بتبقى زعلانه منه مين كان بيصالحكوا على بعض نورا:بس يا علي بس علي:لا يا نورا يا بنت مرات ابويا انت لازم تفهمي وتصدقيني انا معملتش حاجه ومستحيل اعمل كده انا بحبك يا نورا ولا يمكن أذي حب حياتي *اه يا حيوان انا هوريك..... الفصل الحادي عشر فريد: يا حيوان انا هوريك (وضربه) نورا: فريد فريد: انا اصلا جاي وسايبهالك اشبعوا انتو الاتنين ب بعض اتفضلي دبلتك يا مدام نورا عينيه رغرغت بالدموع فريد: ربـنا عالم انا حبيتك قد اي يا نورا بس اقول اي حسبي الـلـه والقى بنظره لعلي علي غمض عينيه في سره: مش دا الي كنت عاوزه يحصل مكنتش عارف امسك نفسي فريد طلع من اوضة نورا ونورا صوتت نورا: اطلع برااااااااااا على طلع برا اوضتها والمستشفى اصلا رندة وكريمه: علي رايح فين ؟ علي مردش عليهم وطلع والدموع نازله من عينه ومصطفى لحقه فريد: بابا انا فسخت خطوبتي سنيه بفرحه: قرار هايل يا ابني سامح: عين العقل يابني فريد قال ل حسن انه ساب بنته حسن: كنت فاكرك بتحبها بجد يابني فريد: صدقني انا بحبها بجد يا عمي حسن: انت عارف ان الي حصلها دا غصب عنها اكيد فريد: ايوه يا عمي عارف بس هيه لحد تاني مش ليه حسن: لحد تاني يعني اي فريد: يا عمي علي بيحب نورا وعمل كده عشان تبقى ليه حسن بزعل: قولتلك علي ميعملش كدا وف الأخر دا قرارك يا ابني عن اذنك هروح اشوف نورا فريد: سلام يا عمي فريد واهله مشيوا من المستشفى وفريد زعلان على حبيبته ضحى كانت جوه بتهدي نورا؛ يا دكتور حسن: اهدي يا بنتي الدكتور جيه واداها حقنه مهدئ الدكتور: يا جماعه قولت متعرضوهاش للعصبيه وابعدوها عن اي حاجه تخليها تنفعل حسن: احنا بنعتذر يا دكتور ضحى: هو احنا هنخرج بيها امتى ؟ الدكتور: المريضه تفوق وقدموا على خروج تقدروا تخرجوا عادي الدكتور مشي وضحى اترمت ف حضن جوزها وهيه بتعيط عند سعيد ف الشقه سعيد: شكل العماره مش طبيعيه والشارع بردك طلع سعيد الدور التالت لقى واحد واقف على الشقه سعيد ادالوا سجاره: اسمك اي يا حاج ~فاضل يا بيه سعيد: واي الي موقفك على الشقه دي بالذات فاضل: اصل البيه صاحبها جايل لي مااخليش حد يدخلها واصل سعيد: ويا ترى ليه فاضل: دي اسرار يا بيه سعيد ادالوا عشرين جنيه؛ هسأل تاني يا ترى ليه فاضل بفرحه: الشجه الي جدامك دي تبقى الوحيده الي مسكونه ف العماره ديات لانها لساها مبنيه سعيد:اسمه ايه البيه بتاعك فاضل: حازم يا بيه سعيد: حازم ايه فاضل:والـلـه ما اعرف يا بيه سعيد: متدوخنيش معاك حازم اي فاضل: صدجني يا بيه مااعرف سعيد: طب انت كنت فين امبارح بالليل فاضل: في اي يابيه هتفتح معايا تحجيج ولا اييه سعيد: ايوا هفتح معاك تحقيق لاني المحقق سعيد نصار وفي جريمه اغـتصاب حصلت امبارح فاضل بصدمه: يالهوي اغـتصاب والـلـه مكنتش هنا امبارح يا بيه سعيد: اومال كنت فين فاضل: تعالى بس يا باشا انت واجف تعالى اجعد واشرب الشاي معاي سعيد: ها كنت فين فاضل: اصلي من كام يوم كنت بجول للبيه اني عاوز اروح اشوف شغلي وكان يجولي مينفعش اما تخلص الي جاي عشانه. اني يا بيه كنت بشتغل في عمارات وكان البيه بيديني ضعف اللي بتديهوني العمارات عشان اجف عند شجتوا امبارح اتصل علي وجالي روح لشغلك النهارده انا مش محتاج حد يشوف الشجه لكن والـلـه يابيه مااعرف ان كان فيه جريمة اغـتصاب سعيد: طب هات مفاتيح الشقه فاضل: حازم بيه جايل لي انضف الشجه كلها مش هتلاجي حاجه سعيد: تمام وانت بتنصف ملقتش قناع اسود كدا فاضل: ايوه كان فييه سعيد: انا عاوزه فاضل ادالوا القناع سعيد: طب انا لازم اخدك يا فاضل القسم لازم تتحبس فاضل بخوف: ليه يا باشا والـلـه ما عملت حاجه سعيد: يعني مش هتفتح بوقك للي اسمه حازم دا فاضل: والـلـه ما هفتح بوجي سعيد: حلو اوي خد رقمي اهو عشان لو احتجتني وبالليل هعدي عليك وهقولك هنعمل اي يلا سلام فاضل: نورت يا باشا بالسلامه في مكان لم نزوره من قبل حازم: متخافيش يا امي حقك رجعلك من اللي كان السبب ف انه يدمر حياتك (المجهول هو حازم تمام) رن تلفون حازم فاضل:ايوه يا حازم بيه المجهول:...... الفصل الثاني عشر المجهول:عاوز اي فاضل:اص اصل عاوزك تيجي يا بيه المجهول:واجي لي فاضل بص لسعيد:في واحد جيه وجال انه اسمه عيسى وعاوز يشوفك يا بيه المجهول بعصبيه:اي الي جابوا دا هيوديني ف داهيه.....انا جاي يا فاضل (وقفل معاه) سعيد:دا اي الشطاره دي يا عم فاضل يلا خد القرشين دول فاضل:تشكر يا باشا مصطفى:عمال اجري وراك بالعربيه اي مش سامع وانا بزمر علي:سيبني ف حالي يا مصطفى مصطفى:علي انا حاسس بيك علي بزعيق:لا محدش حاسس بيا ولا هيحس بيا الانسانه الي طول حياتي فضلت احبها واما عرفت الي حصلها زعلت جدا عليها تقولهالي ف وشي انا ملمستهاش ولا قربت منها ليلة الحادثه مصطفى:طب اهدى اكيد هيه فاهمه وجهة نظر من عندها هيه علي: لماالمحقق سعيد قالها مفيش اي اتهام ف الاستاذ علي كان في واحد ف الميه انها تصدق انما فسخ الخطوبه قلب معاها كل حاجه وخلاها شايفاني سبب تعاستها ودمار مستقبلها وحياتها .. حاسس اني عاوز اموت من الي بيحصلي مصطفى حضنه:كل حاجه هتتحل ان شاء الـلـه.. تعالى نرجع المستشفى عشان خالتو قلقانه عليك يلا بينا علي:بعد اذنك يا مصطفى انا عاوز ابقى لوحدي شويه ومش عاوز ادخل المستشفى مصطفى:براحتك بس سمعت ان نورا هتخرج من المستشفى النهارده علي:تمام انا هتصل بماما اطمنها عليا يا مصطفى كريمه: انا همشي بقى يا ضحى انا والعيال سلميلي على نورا وتخرج بالسلامه ان شاء الـلـه ضحى: كريمه متزعليش من نورا كلنا مش مصدقين ولا هنصدق ان علي ممكن يعمل فيها كدا كريمه: مش زعلانه منها يا ضحى بس زعلانه على علي ابني لانه بيتوجع لما بيشوفها زعلانه او تعبانه ضحى: ليه مقولتليش ان علي كان بيحب نورا كريمه: كنت هقولك يا ضحى بس لقيت علي بيقولي هقول لنورا الاول وانت ابقي قولي لماما لكن اليوم الي كان هيقولها فيه بحبك هيه قالتله انها هتخطب مرضاش يبوظ كل حاجه ضحى: كل يوم بيزيد حبي لأبنك وابن جوزي حسن واحترامي لأخلاقه دا نورا قالتلي انه بيصالحهم على بعض واحد غيره كان بوظ العلاقه من اول خناقه عشان تبقى ليه هو لوحده لكن لا.. علي غير كل الناس ربـنا يحميه كريمه: **** يا ضحى زي ما قولتلك بقا سلميلي على نورا بس اما تصحى استاذن يا ضحى يلا يارندة رندة: ومصطفى يا ماما كريمه: راح ورا علي هتلاقيهم جايين البيت وكل واحد روح بيته وعلي فضل قاعد في كافيه حاطط ايده على راسه ومش طايق نفسه وطلب قهوه كتير عشان يفوق نفسه حسن: نورتي البيت من جديد يا بنتي نورا بحزن: دا نورك يا بابا نورا فتحت تليفونها لاول مره من بعد الحادثه لقت رساله من فريد بيقول لها فيها انه مستنيها ف الشركه مجاتش لحد دلوقتي ليه نورا فضلت تعيط على الي حصلها وعلى صاحبها برضو وهيه مش مقتنعه اقتناع تام ان علي يعمل كده لكن العين غلابه مش قادره تنسى الي شافته التلفون رن: متقوليش جبت رقمي منين انتي دكتوره ومعروفه نورا: ماشي انت مين بقا سعيد: انا المحقق سعيد نورا: ازاي حضرتك سعيد: انا عاوزك تشيلي اتهامك من على الاستاذ علي تماما اولا لانه شخصيه محترمه جدا و ثانيا انا عرفت مين الي عمل الجريمه دي بس فيه شوية اجراءات كده هعملها ويتمسك نورا دمعت من الفرحه: شكرا جدا ليك يا حضرة المحقق سعيد: ممكن تقدميلي خدمه صغيره نورا: اكيد اتفضل سعيد بضحك: رقم صاحبتك نورا:مين ؟ آيه ؟ سعيد:ايواً نورا بضحك:ما تاخد رقمها من العياده سعيد:انتي اسهل نورا:ماشي بس نصيحه مني متصارحهاش على طول عشان هتشوف موشح قد كده سعيد بضحك:اي دا انا مفضوح اوي كدا نورا:نظراتك ليها بانت اوي وبعدين هيه قالتلي انك وصلتها وبتشكرك مني تاني سعيد:طيب يا ستي يلا سلام عشان اسيبك ترتاحي نورا قفلت مع سعيد واتصلت ب علي نورا بعياط:علي علي:نورا انتي كويسه نورا بعياط:لا مش كويسه على:اهدي طيب نورا:انا محتاجاك يا علي علي:انتي روحتي البيت نورا:ايوا علي:طيب سلام انا جاي متستغربوش من علي هو بيحبها بجد وهيه كمان معذوره من اللي حصلها حازم وصل الشقه وطلع حازم:عم فاضل فين عيسى عم فاضل:اهو يا بيه وشاور على مكان طلع منه سعيد سعيد:اهلا بالباشا (وشاور لرجالته)امسكوه حازم بصدمه الفصل الثالث عشر حسن دخل على نورا الاوضه حسن: بتعيطي ليه يا نورا نورا مازالت تبكي ولم ترد حسن: عشان فريد سابك وكنتي بتحبيه نورا: انا مش عارفه ان كنت بحبه لسه محستش بالحب اوي تجاهه وهو كان كويس معايا مش وحش وزي ما بيقولوا الحب بيجي بعد الجواز بس زعلت ان خطوبتي اتفسخت وكان خلاص فاضل شهر على جوازي الناس هتقول عليا اي حسن: ملكيش دعوه بكلام الناس نورا: لا يا بابا الناس دي احنا عايشين معاهم ويفضلوا يعيدوا ويزيدوا ف الكلام الي يجي على بالهم حسن:طب وعلي نورا بحزن: علي انا مش عارفه اودي وشي منه ازاي انا زعلانه من نفسي اوي اني شكيت فيه (وبدأت تعيط) حسن: متعيطيش يا نورا يا حببتي وبعدين علي بيحبك ف هيسامحك اكيد.. دا ابني ابن جوز مامتك وانتي بنت مرات باباه ومتربيين سوا نورا: المحقق سعيد قالي انه ملوش دخل بالحكايه نهائي حسن: نورا يا حبيبتي عاوزه اقولك على حاجه مهمه وانت لازم تعرفيها نورا: اتفضل يا بابا حسن: فاكره خالتك نوال نورا: الـلـه يرحمها فاكراها طبعا حسن: انا........ الباب خبط وكان علي ضحى: ازيك يا ابني عامل اي على: كويس يا ماما اي فين نورا هيه كويسه ضحى: اه جوه ادخلها على خبط على الباب وفتحه: ازيك يا عمي وبص لنورا انت كويسه نورا بصتله بحزن ودموعها ابتدت تنزل حسن: طب استاذن انا يا على علي: اتفضل يا عمي علي قعد جمبها وقرب يمسح دموعها: ليه الدموع دي نورا بعياط: انا آسفه يا علي علي: على اي يا نورا نورا: انا شكيت فيك ومعرفش ازاي عملت كدا بس اما دخلت عليا بالقناع و.... علي حط ايده على بوقها: ششششششش مش مهم اي حاجه حصلت انا نسيت كل حاجه خلاص نورا: يعني مش زعلان مني علي: انا لو زعلان هزعل على الي حصلك انا عمري ما ازعل منك يا نورا نورا بعياط: علي هو انا بقيت وحشه علي: ليه يا نورا بتقولي كدا نورا: فريد سابني عشان مبقتش نورا الي كان بيحبها زمان صح علي: مين قال كده فريد سابك عشان عرف ان في حد تاني عاوزك تبقي ف حياته نورا بصتله وعيونها كلها دموع وابتسمت علي بفرحه: اه على روحي الي رجعتلي تاني يا نورا نورا: انت مفيش زيك يا علي علي: عارف عارف نورا: رجعنا للغرور تاني وقعدوا هما الاتنين يضحكوا ضحى: يااااااه بقالي كتير مسمعتش ضحكتها حسن: الحمد لـلـه...... ضحى ضحى: ايوه يا حسن حسن: نوال اختك في حد ظهر من عندها وعاوز ياخد حقها منك ومن جوزك مختار الـلـه يرحمه ضحى: انت بتقول اي حسن: الي حصل مع نورا دا كان انتقاما منك ومن مختار ضحى:انتقاما يالهوي... الفصل الرابع عشر ضحى: ازاي نوال ماتت حسن: وانا شوفتها بعيني انما اكيد حد بينتقم لها ضحى: استر **** هيكون مين حسن: هعرفه قريب في القسم سعيد: انطق حازم: قولتلك معرفش مين الي اغـتصبها سعيد ضربه بالقلم: اومال مين ها اما تكون الشقه دي بتاعتك وفي بنت اغـتصبت فيها امبارح يبقى مين غيرك حازم:ااا انا هقولك ياباشا كل حاجه بالتفصيل سعيد:اتفضل حازم:الدكتوره نورا كانت عاجبه واحد صاحبي وقالي انه عاوزها ف الحلال كان متفق معايا انه يشتري مني الشقه دي ليهم وقالي انه اتقدم لها وهيه قبلت وكان عاوز يوريها الشقه يوم الاتنين بالليل وانا قولتله ماشي ومعرفش حاجه عنه تاني يا باشا غير ان الاوضه اللي اغـتصبت فيها كانت متبهدله سعيد:وانا ايه اللي يثبت لي ان كلامك صح فين الدليل حازم:تقدر حضرتك تشوف الاوضه الي اغـتصبت فيها الدكتوره نورا لو لقيت بصمتي في الاوضه اشنقني يا باشا سعيد:بس عم سعيد كان قايل لي انك امرته بتنضيف الشقه حازم:كنت عارف ان اليوم دا هيجي ومخلتهوش يقرب من الاوضه الي حصل فيها الحادثه لكن نضف الشقه كلها من الوساخه لانها كانت متربه سعيد سابه في القسم وراح للعماره تاني عم فاضل:نورت تاني يا باشا سعيد مسكه من هدومه:هات مفاتيح الشقه عم فاضل:والـلـه نضفتها يا باشا مش هتلاجي فيها حاچه سعيد:في اوضة انت منضفتهاش مش صح عم فاضل:صح يا باشا سعيد:اهو انا بقا عاوز ادخل الاوضه دي عم فاضل بخوف:حاضر يا باشا اهي المفاتيح سعيد دخل الاوضه وبعت لرجالته يجوا يفحصوا البصمات وبالفعل طلع ان حازم ملوش دخل بالقصه غير انه هو صاحب الشقه سعيد رجع القسم تاني احنا بنعتذر يا حازم عاوز اعرف بس هو اسمه اي صاحبك حازم:عيسى يا باشا سعيد وقف من الصدمه: تمام يا حازم تقدر تمشي علي موبايله رن كريمه:انت فين يا علي قلقتني عليك علي:انا قاعد مع نورا شويه يا ماما هقوم بعدين كلوا انتو نورا:لا متزعلش ماما روح كل ومره تانيه نبقى نقعد مع بعض علي:انت بتطرديني عشان ماكلش من ايد ماما ضحى وتشبعي بيه لوحدك نورا يضحك:والـلـه ابدا بس عشان مزعلهاش مني اكتر ما هي زعلانه كريمه ابتسمت:ادهاني يا علي نورا:زعلتي مني كريمه:في حد يزعل من بنته مش بزعل منك يا حببتي نورا:انل بحبك اوي يا ماما كريمه:وانا بموت فيكي يا روحي يلا قولي للواد دا يجي بسرعه وميتأخرش نورا قفلت مع كريمة وعلي نزل من البيت وهو نازل قابل سعيد ف وشه علي اخده بالحضن:ازيك يا سعيد عامل اي سعيد:مش تمام والـلـه يا علي القضيه اتلعبكت بعد ما كانت خلاص خلصت .. هاه اتصالحت انت ونورا ؟ علي:اه اتصالحنا الحمد لـلـه ان شاء الـلـه القضيه تتحل بأسرع وقت .... سعيد خبط على الباب وحسن فتح حسن:اهلا حضرة المحقق خير سعيد:مش خير خالص يا عمي نورا فين نورا:انا هنا يا استاذ سعيد سعيد:ممكن نتكلم على انفراد شويه نورا:اكيد اتفضل ف البلكونه ..... سعيد:دكتوره نورا انت قولتي الي طلعك برا الشركه كان اسمه عيسى صح نورا:ايوا يا فندم عيسى سعيد:هو الي اغـتصبك نورا عينيها رغرغت بالدموع سعيد:المشكله انه مش ظاهر نهائي متعرفيش حاجه عنه نورا:لا ف..فريد الي يعرف لانه بيشتغل عنده ف الشركه سعيد:تقدري تدليني على بيت فريد نورا:طبعا اتفضل سعيد:شكرا جدا وان شاء الـلـه قضيتك هتخلص في اسرع وقت سلام نورا:مع السلامه ضحى:ما تتفضل ياباشا كل معانا سعيد:بالهنا والشفا استاذن انا عند بيت فريد سامح:مين حضرتك سعيد:انا المحقق سعيد نصار المسؤال عن قضية الدكتوره نورا مختار (في سره:دقيقه كدا مش حازم كان ابقا ارجع للقسم بعدين) سنيه:منعرفش حد بالاسم دا سعيد:مش كانت خطيبة ابنكوا ولا اي سنيه:زي ما حضرتك قولت كانت دلوقتي منعرفش عنها حاجه فريد من ورا:اهلا حضرة المحقق اتفضل سعيد دخل؛ممكن نتكلم على انفراد فريد:تمام اتفضل في الجنينه ....... سعيد:الدكتوره قالتلي ان عيسى كان بيشتغل عندك فريد:ايوه كان المساعد الخاص بتاعي سعيد:بيجي الشركه فريد:لا بس قدم على استقاله عشان مسافر سعيد:سافر فين فريد:معرفش يا باشا والـلـه بس في ملفات احتياطيه وصورة بطاقته موجوده سعيد:جميل اوي الكلام دا تقدر تديني البيانات دي عشان هتساعدني اوي فريد:مش قبل ما تفهمني اي دخل عيسى بالحوار سعيد:بشك ان عيسى هو المغتصب فريد بصدمه:مش كان علي سعيد:تؤ تؤ لا يمكن مفيش ادله عليه كل الادله دلوقتي على عيسى اولا اختفى ثانيا كان اخر واحد تشوفه نورا قبل الحادثه وهو الي طلعها بره الشركه فريد:طب اتفضل حضرتك عشان نتحرك على الشركه سعيد راح على الشركه واخد كل بيانات عيسى وجري راح على كل محطات السفر وسأل عليه وفعلا لاقى ان فيه حد اسمع عيسى محمود راح على لندن يوم الاتينن الساعه 10 سعيد بلغ رجالته ينزلوا لندن في اسرع وقت ويلاقوه ويجيبوه ووراهم صورته الي اخدها من عند فريد اما سعيد ف رجع الاسم ودور على بطاقة حازم الي كان مصورها بموبايله لقى انه اسمه حازم مختار سيف الدين محمود: يعني حازم يبقى اخو نورا.. الفصل الخامس عشر والأخير كريمه: اول مره اشوفك بتاكل بنفس كده يا حبيبي مصطفى: اه والـلـه يا خالتو دا من ساعة خطوبة نورا وهو كان قالب وشه على الاكل دايما رندة: لول ما تحكي لنا عملت اي معاها بعد ما صوتت ف وشك ف المستشفى علي: عرفت اني انا الي مغتصبتعاش وطلبت اني اسامحها وانا سامحتها لاني بحبها وبعدين قعدنا نهزر ونضحك بس كريمه: عرفت ان خطوبتها اتفسخت رندة: اه يا ماما اسكتي انا لو حصل لي كدا قبل جوازي بشهر كنت موت بجد كريمه: يعني هما اتخطبوا كتير دول هما خمس شهور مصطفى: بفكر اعمل كدا والـلـه (بص على رندة) رندة حدفته بالمعلقه؛ طب ابقى اعملها يا مصطفى علي: اهدوا يا جماعه في اي انا طالع انام يلا تصبحوا على خير مصطفى: تصبح على خير .......... في مكتب سعيد سعيد قاعد بيفكر في الي حصل وهيعمل اي طب ممكن يكون ميعرفش انها اخته او يعرف ومش عاوز يقول لها طب امها وجوز امها حسن مش عارف حجات كتير بيفكر فيها رن التلفون سعيد: الو رجالته: ايوه يا باشا المتهم بقا ف ايدينا السفاره بعتتهولنا سعيد: حلو اوي تعالولي بيه بكره الصبح اوعوا يهرب منكوا تشكروا يا رجاله الراجل: دا واجبنا يا باشا سلام تاني يوم الصبح رجالة سعيد كانوا عندوا ف المكتب عيسى: اي ياباشا انا عملت اي يستاهل انكوا تجيبوني من بلد لبلد سعيد: طبعا يستاهل ويستاهل اوي كمان تعرف اي عن حازم مختار سيف الدين محمود عيسى اتوتر جدا ومعرفش يرد سعيد ادالوا بالبونيه ف وشه: انطططق عيسى: حح... حاضر يا باشا هو يا باشا المعلم بتاعي سعيد: المعلم بتاعك ازاي عيسى: انا يعتبر ايده اليمين يا باشا واي امر بيقولي عليه بنفذوا لانه جمايلوا عليا كتير سعيد: يعني مش صحاب عيسى: لا ياباشا مش صحا..... دقيقه هو قالك كدا سعيد: ايوه وقالي كمان انك الي اغـتصبت نورا وهتتحبس يا عيسى عيسى ف سره: يابن الكلب يا حازم بقا تبيعني عشان اتمسكت ماشي انا عامل حساب دا كويس اوي لو هتحبس نتحبس سوا يا حلو عيسى: يا باشا انا عندي الدليل انه كان امرني اني اغـتصبها يا باشا سعيد: واي الدليل على انه امرك عيسى: موجود يا باشا وطلع موبايله ووراله تسجيل اخر مكالمتين ف يوم الاتنين عيسى: اهو يا باشا سعيد: طب حلو اوي هاتولي حازم ولو من تحت طقاطيق الارض عيسى: يا باشا انا بقولك على الحقيقه وبعدين اي الدليل اني انا الي اغـتصبتها يا باشا سعيد طلع القناع: مش دا الي لبستوا اما اغـتصبتها ولا اي طب بلاش دا بصماتك الي ف كل حته ف الاوضه تسميها اي عيسى في سره: لا دا انت عايز تلبسني بقا...... سعيد: خدوه علي السجن لحد اما البيه التاني يشرف هو كمان ....... سعيد جيه لبيت نورا ضحى: ازيك يا ابني خير سعيد: خير ان شاء الـلـه استاذ حسن موجود ضحى: ايوا يا ابني بيستحمى جوا سعيد: طيب هستناه ضحى: اتفضل يا حبيبي ...... سعيد: نعيما يا عمي حسن: الـلـه ينعم عليك يا ابني ان شاء الـلـه خير سعيد: تسمح لي اتكلم كلمتين معاك على جنب حسن: ماشي يلا سعيد: هو صاحب مختار جوز مدام ضحى الـلـه يرحمه مخلفش تاني حسن: لا ماكانش عنده غير نورا اللي زي بنتي سعيد: انت متأكد يا عمي مهو مش معقول يبقى تشابه اسامي حسن: قصدك اي انا مش فاهم سعيد:واحد في جريمة بنتك ومتهم فيها هو كمان اسمه حازم مختار سيف الدين محمود حسن وشه اصفر من الصدمه: هو لسه عايش سعيد: افندم حسن: ونوال بردك لسه عايشه انا مش فاهم حاجه سعيد: انا جاي هنا عشان تفهمني حسن معرفش يتكلم: هقولك كل حاجه يا ابني بس بالليل لاني عندي مشوار مهم سعيد: يعني انا جايلك مخصوص وتقولي مشوار مهم يا عمي قول لي الـلـه يخليك خليني امشي حسن: عادي يا ابني دا الليل فاضل له كام ساعه سعيد قام بنرفزه: تمام يا عمي وطلع سعيد من البيت جيه يفتح الاسانسير لقى آيه ف وشه نسي كل الي حصل وتنح فيها آيه بابتسامه: اهلا حضرة الباشا سعيد: انا قولت تقولي لي سعيد بلاش القاب سعيد: ازيك يا سعيد سعيد: تمام اوي (كان حاطط ايده على باب الاسانسير) آيه: طب ممكن تعديني سعيد: لا آؤه بأستغراب : لا سعيد: انت عامله اي يا آيه واي اخبار عيلتك وباباكي آيه بضحك: كلهم كويسين وانا زي الفل عديني بقا عاوزه اشوف صاحبتي سعيد: اااا طيب ماشي اتفضلي آيه عدت سعيد: آيه ايه: نعم سعيد: قولتي لي العياده بتاعتك فين آيه: قالت له العنوان: تنور العياده سعيد: دا نورك يا قمر آيه اتكسفت ورنة الجرس وسعيد ضحك ضحكه زي العسل وركب الاسانسير ونزل سعيد في العربيه: هو الحب بينسي ولا اي اما اشوف الباشمهندسين الي ف القسم سعيد: ازيك يا استاذ حازم: جايبني هنا ليه يا باشا يعني انا اقولك على الحقيقه تقوم تصدقه هو دا يرضي ربـنا عيسى: يا كداب هيه دي الحقيقه برضو سعيد: بس انتو الاتنين انتو وقعتوا خلاص الاستاذ الي بيقول الحقيقه تقدر تقولي اي الي متسجل دا وسمع سعيد التسجيل لحازم وحازم مذهول مكانش عامل حسابه على دا عيسى: مكنتش عامل حسابك اني اطلع ذكي مش كده وانا برضو مكنتش عامل حسابي انك هتغدر بيا وكمان متنضفش الاوضه عشان البس فيها انا لوحدي لا يا حبيبي هنلبس سوا سعيد: حطوهم لي ف السجن اربع ايام على ذمة التحقيق رجالته:تمام يا فندم سعيد: كلم نورا ولقاها مع علي قالها تعالى على مكان يشبه الصحرا وقال لحسن انه يجي زي ما اتفق معاه وماحبش انه يجيب ضحى معاه المكان برضو سعيد: طبعا انتو مستغربين انا ليه جمعتكوا بالشكل دا واكيد حازم مستغرب انا ليه طلعتوا من السجن بكلبشاته دي انت عملت كدا ليه يا حازم حازم:والـلـه لانتقم من صاحبك مختار فيك يا حسن سعيد:وياترى ليه يا حازم حازم:الي انا عملته مايجيش نص الي مختار وانت عملتوه في امي نوال حسن:نوال حازم:ايوا نوال يا صاحب ابويا المحترم سعيد:انا مش فاهم حاجه حسن:انا هفهمك يا باشا انا ونوال.... نورا:يعني انت الي عملت فيا كده حازم بضحك:ايوه يا نورا انا بنتقم من ابوكي وصاحبه حسن جوز امك ورديتلوا الي عملوا فيا علي:يا حيوان مهما كان الي عملوا بابا تقوم تردهالوا بالشكل دا حازم: ابو نورا وابوك الاتنين اغـتصبوا امي وانا وكلت حد انه يغتصبك .. واحده بواحده يا حسن انت ومختار ولا اي حسن:انا لما اغـتصبت نوال مكنتش بعقلي وصححت غلطتي واتجوزتها حازم:اتجوزتها في السر سعيد بزعيق :ممكن توضحوا عشان انا مش فاهم حاجه وانت يا علي ارجع مكانك عشان الحكايه تبان حسن:يا باشا بابايا كان شريك في شركه مع ابو ضحى ونوال وف مره كانت نوال في الشركه لوحدها بتخلص ورق لباباها وانا الصراحه كنت واخد حبايه انا وصاحبي مختار جوز ضحى الاولاني الـلـه يرحمه قبل ما يموت واتجوزها واما شوفناها ماقدرناش نسيطر على نفسنا احنا الاتنين واغـتصبناها واتفاجأت تاني يوم اني عملت دا انا ومختار وطبعا جوز اختها مختار مينفعش يتجوزها مع اختها عشان كدا قولتلها نتجوز على سنة الـلـه ورسوله وانا هتجوزها قدام الناس وانا ندمت على الي عملتوا دا ومختار ندم كمان وهيه وافقت لحد ما اتجوزها – وكنت مطلق كريمة ام علي من فترة بسيطة - وادخل البيت من بابه قولت لبابا وكان رده عليه انه هزقني وقالي لازم اسيبها فروحت البيت لقيت نوال بتعيط وبتقولي انا حامل وكان حملها من ليلة اغـتصابنا ليها انا ومختار ومش عارفة مين ابو الجنين اللي في بطنها انا ولا مختار ذهلت من الي قالته واما قولتلها قالتلي هتسيبني في المصيبه دي لوحدي مقدرتش يا فندم اطلقها بس كنت قايل لبابا اني طلقتها وابو نوال كان قلقان عليها وهيه كانت مفهماه انها مسافره بخصوص شغل .. ونوال خلفت حازم ومختار وانا عملنا تحليل فصيلة دم وطلعت فصيلة دم حازم تثبت انه ابن مختار مش ممكن يكون ابني واتكتب باسم مختار .. ومختار اتوفى فجاة وساب ضحى ارملة وابويا طلب منه اني اتجوز ضحى عشان انا اولى بارملة صاحبي مختار وكنت بعتبر بنتها نورا من مختار زي بنتي تمام وهو معترضش وانا مقدرتش اقول لبابا لا واتجوزت ضحى مع اختها رغم ان ده حرام وعدت سنه واتنين وخمسه كانت ضحى بقى عندها مشكله في الخلفه وكان حازم عنده خمس سنين سافرت لنوال وقولتلها اننا لازم نتطلق بابا شك فيا وكنت هديلها مصاريف حازم اول بأول وطلبت منها نخرج يوميها اغير معاها جو لاني كنت مأكد عليها متختلطتش بالناس كتير بس الي كنت مش عامل حسابه ان بابا كان ملاحقني واما خرجنا مسكنا ودانا مكان مشابه لجزيره فيها جبال وتحت الجبال دي بحر سألني مين حازم؟... نوال ردت عليه انه ابنها وابن مختار صاحبي وجوز اختها ضحى المتوفي وبابا ساعتها ضاربني بالقلم حاولت افهمه لكن مرضاش اتعصبت عليه وقولتله مش هطلقها ونوال استغربت لاني كنت لسه متفق معاها اننا نطلق رد بابا وقالي لو مطلقتهاش لا هو ابويا ولا انا ابنه كابرت معاه وقولتله مش هطلقها دي مراتي وحلالي وانا بحبها حازم صرخ:انت تحب انت سعيد:بااااس يا حازم اخرس حازم:مش هيطلع نفسه غلطان يا باشا حسن:لا انا غلطت انا ومختار ابو حازم يا باشا بس صلحت غلطتي في ساعتها واتجوزتها على سنة الـلـه ورسوله وهيه معترضتش سعيد:كمل يا استاذ حسن حسن:بابا بدون تردد امر بالرجاله الي كانوا ماسكين نوال انهم يرموها في البحر هيه وابنها وانا مصدقتش نفسي ولقيت بابا بيقول لي يلا عشان ترجع معانا ولحد هنا وانا معرفتش حاجه عن نوال ولا ابنها من ساعتها سعيد:تقدر تكمل بقا يا حازم حازم:كنا مرميين انا وماما في البحر.. ماما كانت بتقاوم اني انا اللي اعيش لحد ما صيادين لقوني وماما كانت فقدت الوعي تماما وطلعونا المركب وحاولوا يفوقوا ماما وفاقت وطلبت منهم المساعده انها ترجع بيتها بس في صياد كان قلقان عليها وكان بيطمن علينا لحد ما عرض على ماما الجواز... هو كان متجوز ومراته ماتت يعني ارمل وماما قبلت لانها مش عارفه تصرف عليا منين وكان بيحبها ويراضيها ويعاملها كملكة والهة وربة وسلطانة وملاك وبروفتس وبنت ومرات بروفت وجوز امي مات وامي بعديه على طول سعيد:وانت عرفت كل دا منين حازم:كل الي حصل قبل ما نقع في الميه لا يمكن انساه ابدا انما كل الي بحكيهولك دا كان موجود في مذكرات امي الي قبل ما تموت قالتلي عنها وقالتلي اني اقراها واني اروح لبابايا مختار او بابايا حسن لاني مليش حد غيره بعديها.. اما قريت المذكرات انفجرت وترجمت نظرات ماما ليا اني لازم اخد حقها وفعلا جهزت بإني اخد حقي من ابويا الي دمرني ودمر حياة امي بغلطة صغيره عملها وبصراحه مدورتش كتير سمعت عن نورا ف كل حته لانها كانت دكتوره قد الدنيا وبسهوله قدرت اوصل لعيسى لانه بيتعمي بالفلوس سعيد: انت شغال اي يا حازم حازم: تاجر سفن سعيد: وانت بتحلل الي عملتوا ف نورا الي ملهاش دعوه بحكايتك انت وابوك وصاحبه حسن وتخليها تخسر شرفها بالطريقه دي حازم: ايوا انا كنت عاوز اشوفه متحسر على بنته وكما تدين تدان علي مستناش وجري وفضل يضرب فيه على: اه يا كلب يا حيوان سعيد: علي علي متجبش لنفسك مشاكل هو كدا كدا مقبوض عليه حازم: وهو انا هدخل السجن عشان بس بلغت حد انه يغتصب واحده سعيد: لا يا حبيبي دا انت ليك بلاوي سوده ف حياتك مع شغلك انت نصاب يلا واقل حاجه تاخدها 10 سنين سجن حازم: وليه ماتخليها اعدام احسن ومره واحده شد المسدس من جيب واحد من رجالة سعيد وضرب نار على حسن (الي هيسألني ضربه ازاي هو كان واقف وف ايديه الكلبشات وكان فيه راجلين واقفين وراه عشان ميهربش وهو شد المسدس من جيب راجل منهم ب ايديه عادي بتحصل كتير في افلام الاكشن) نورا بصويت: باباااااااااااااااااا علي جري على حسن بسرعه: بابا بابا حسن: انا ا.. اسف يابنتي على كل الي حصلك كلوا بسببي وبسبب ابوكي مختار سامحيني نورا: مسامحاك يا بابا بس متسبنيش سعيد: اقبضوا عليه بسرعه حازم ركب البوكس وهو على وشه ابتسامة نصر علي طلب الاسعاف وحسن راح المستشفى الدكتور: الحاله خطيره جدا و كلوا بإيد ربـنا احنا عملنا الي علينا عن اذنكوا الممرضه: تقدروا تدخلوا تشوفوه علي: بابا بابا نورا: بابا حسن بصوت واطي ومهزوز: نورا يا بنتي انا عاوز اموت مرتاح كانت ضحى دخلت عليهم لما نورا قالتلها ان جوزها في المستشفى ضحى: حسن حسن: ضحى خدي بالك من نفسك وانت يا علي شيلها في عنيك نورا: متقلش كدا يا بابا هتعيش ماتقلقش حسن: اانا معادش فيا نفس يا بنتي عاوز اموت وانا مرتاح اتجوزي علي يابنتي هو بيحبك وهيحميكي من قسوة الدنيا علي: يا عمي انت هتخف و هتبقى كويس ان شاء الـلـه حسن: يا علي يا ابني نورا بنت مرات باباك امانة ف رقبتك تشيلها جوه عنيك خد بالك منها وكان اخر نفس لحسن وجهاز نبضات القلب وقف ضحى سكتت ومتكلمتش وكانت بترجع لورا من الصدمه نورا بعياط وصويت: باباااااا متسبنيش علي اخد نورا ف حضنه وهيه فضلت تصوت وتعيط نورا:لا يا علي بابا لا بابا بااااااااا علي عنيه دمعت على ابوه وجوز ام حبيبته نورا:اهدي يا نورا البقية في حياتك الممرضه سمعت الصريخ ونادت على الدكتور وحاول يعمله تنشيط للقلب عن طريق جهاز صدمات القلب حاول مره واتنين والتالته:البقية في حياتكم.. ورفع الغطا على وش حسن نورا جريت شالت الغطا:لاااا هو مامتش بابا لا انت هتصحى مش دايما كنت تقول لي هيجي اليوم واخد عيالك منك وانا الي اربيهم عشان ميتهبلوش زيي اصحى يلا مش دايما كنت بتقول.............. علي مسك نورا من دراعها نورا:لا يا علي لا علي:خلاص يا نورا (اخدها ف حضنه) ضحى مبتتكلمش والدكتور اثبت انها اتصدمت والصدمة اثرت عليها جدا ##### *حكمت المحكمه حضوريا على المتهم عيسى محمود عبد الرحمن بالسجن عشرة سنوات والمتهم حازم مختار سيف الدين بالاعدام شنقا رفعت الجلسه * نورا وقفت وحضنت كريمه وآيه ورندة وعلي حضن سعيد وهما طالعين من المحكمه سعيد في سره:الواحد خلص شغله يشوف حياته بقا: دكتوره آيه آيه: نعم سعيد:هيه مواعيد العياده اي لو سمحت عشان احجز آ يه بإبتسامه: سبت وحد واربع سعيد: شكرا مش محتاجه اوصلك ولا حاجه آيه:لا بابا هيوصلن...... محمد (ابو آيه):آيه آيه:عن اذنك محمد:مين دا يا آيه سعيد: انا المحقق سعيد نصار كنت مسؤول عن قضية الدكتوره نورا محمد بإبتسامه: اهلا بالباشا واشطر محقق فيكي يا مصر اتفضل معانا نشرب كوبايتين شاي ف اي كافيه سعيد: لا يا عمي شكرا بس انا واثق اننا هنتقابل تاني (ووجه نظراته لآيه وآيه ابتسمت خجلا) سلام محمد: مع الف سلامه يا باشا محمد: اما ذوق بصحيح يلا يا بنتي عشان نروح نورا: ممكن اروح اطمن على ماما يا علي علي: تعالي اوصلك يا نورا مصطفى ورندة: احنا جايين معاكوا نورا: هيه اخبارها ايه يا دكتوره الدكتورة: بتتحسن والعلاج هيكمل خمس شهور علي: حلو اوي تكون دي فترة الخطوبه نورا: انت بتقول اي علي بضحكه: اي بنفذ وصية عمي قبل ما يموت مصطفى:اي رأيكم نعمله معاكم رندة: يعني اخويا الي هيقف جمبي هيبقا العريس علي: وماله مصطفى: خلاص بقا نورا: ابتسمت وبصت ف الارض وافتكرت ابوها او اللي زي ابوها وابو علي علي حط ايده على كتفها: هو في مكان احسن دلوقتي نورا: اكيد يا علي وهيه طالعه من المصحه قابلت فريد ف وشها كان مصطفى ورندة ركبوا عربيتهم فريد:نورا انا بعتذر عن كل الي شوفتيه مني وانا مش طالب ارجع. انتي مع بني ادم احسن مني بكتير. بني ادم وثق فيكي ووقف جمبك في اهم صعوبات حياتك بس انا طالب انك تسامحيني ومتشيليش عني فكره وحشه نورا: انت زعلتني اوي يا فريد ونظرة الناس ليا ف ان واحد ساب خطيبته قبل جوازهم ب شهر وجعتني اوي يا فريد فريد بحزن: انا عارف يا نورا ومش هقدر اقولك اني مش غلطان لا انا غلطان وبطلب سماحك ليا عشان يبقى ضميري مرتاح وجاي اعزيكي ف عمي وابو علي الـلـه يرحمه علي: الـلـه يرحمه يا فريد فريد: انا بعتذر ليك انت كمان يا علي انتو الاتنين تستاهلوا بعض وقدركم انكم تبقوا لبعض سامحيني يا نورا انتي وعلي نورا: مسامحاك يا فريد طالما حسيت بالندم وعرفت غلطتك علي: احنا اخوات يا فريد والاخوات مش بيزعلوا من بعض فريد حضن على وسلم على نورا ومشي علي في العربيه:ما تحني عليا وتيجي تعيشي معانا بدل ما انتي قاعده في الشقه لوحدك نورا: علي الناس تقول عليا ايه عايشه مع خطيبي ف شقه واحده علي بضحك: يا ستي دانا اللي فتحتك اول مرة وقضينا ليالي وايام عسل كتيررررر مع بعض وكنتي اول ست في حياتي وكنت خجول بتول منطوي وانتي اللي جراتيني وكنتي اجرا مني وشجعتيني افتحك ونتمتع سوا باجمل جنس وحب حلو سوا .. وعلى كلام الناس خلينا انتي ف اوضه وانا ف اوضه نورا:والـلـه دا ايه السكر دا امشي يلا يلا علي ضحك وكمل سواقه سعيد جيه عيادت آيه آيه: اهلا ازاي حضرتك يا باشا عامل اي نورت العياده والـلـه سعيد بإبتسامه: بنورك يا قمر آيه بخجل: اتفضل اقعد عشان اشوفك آيه وهي بتشوف ضرس سعيد: اي الي واجعك ضرسك سعيد: واجعني اوي يا دكتوره وبقالي كذا يوم بحضر اني اجيلوا العياده عشان اصارحوا وما صدقت خلصت من القضيه عشان افضالوا واعالجه اااه آيه بضحكه:اي الاعراض دي لا حول الـلـه يا رب سعيد: والـلـه يا دكتوره بس لو يقبل بس وانا هبطل اتوجع تاني عشان بحبه اوي والـلـه آيه بإستعباط: اي الي بتقوله دا انا مش فاهمه سعيد وهو نايم على الكرسي: تقبلي تكوني الجيرلفريند بتاعتي آيه: ايه اتعدل سعيد ونزل على رجله؛تقبلي اكون البويفريند بتاعك وتكوني الجيرلفريند بتاعتي يا آيه آيه مش عارفة ترد تقول اي سعيد:اتكسفتي هعيدوا تاني تقبلي اكون البويفريند بتاعك وتكوني الجيرلفريند بتاعتي انا بحبك يا آيه آيه هزت راسها بأه وسعيد لبسها الخاتم خاتم الوعد: حيث كدا انا عازمك الليلة على اول راندفو و ديت ما بيننا نحتفل فيه ببداية علاقتنا كبويفريند وجيرلفريند آيه ضحكت بخجل راح سعيد على بليل وبعد كذا راندفو مارسوا الحب الحلو سوا وكانوا الاتنين بتولين برضه زي اول مرة بين نورا وعلي وفض سعيد بكارة آية وبدات لقاءاتهم الرومانسية الجنسية والرومانسية تتكرر في بيته او بيتها وفي المتنزهات والجناين والمتاحف والاثار والكورنيش وابوها ومامتها كانوا فرحانين بيها واوبن مايندد وتفكيرهم امريكاني جدا واوروبي واسيوي واختها برضو وبعد كام سنة اتخطبت آيه لسعيد اما علي فكان بيطمن على نورا اول بأول لانها لوحدها ف الشقه وعدى خمس شهور وضحى طلعت من المصحه وبقت كويسه وجيه يوم فرح علي ونورا ومصطفى ورندة ايوا الاتنين هيتجوزوا مع بعض #### كريمه:لولولولولولولولولولي الف مبروك يا حبيبة قلبي ايه القمر دا نورا خجلت وابتسمت وحضنت كريمه ضحى:مبروك يا بنتي نورا: الـلـه يبارك فيكي يا ماما (حضنتها) نورا كانت جميله بفستانها المنفوش وشعرها الطويل الي نازل على الفستان كانت مزه الصراحه ومصطفى طلع عشان ياخد رندة وكانت قمرين لابسه فسان كب من فوق ونازل علي واسع من تحت وكانت لامه شعرها بشكل جميل وكانت قمرايه بجد مصطفى:اومال فين المخفيه رندة من ورا الباب:انا مخفيه ماشي يا مصطفى اما اطلعلك مصطفى ضحك:ماشي يا ستي يلا بينا يا عروسه نورا:يلا اه نسيت اقول لكم علي وسعيد بقوا صحاب اوي اوي وهما صحاب من الاول لدرجة ان سعيد طلب من علي انه يشيل الالقاب نهائي) وسعيد واية البويفريند والجيرلفريند حضروا فرح مصطفى ورندة وعلي ونورا سعيد حط ايده على عنيه:اي الي انا شايفه دا حقيقي علي:بضحك ايوه حقيقي سعيد:اقرصني يا على اقرصني آيه وقفت قداموا وهيه الي قرصتوا آيه:حقيقي يا حبيبي سعيد:حبيبي( وفتح عينه الي مابين صوابع ايديه الي على وشه) آيه:ايوه حبيبي وسويتهارتي ودارلينجي وبويفريندي سعيد: سويتهارتك حيث كدا حضن بقا سعيد حضن آيه وشالها ولف بيها اما نورا ورندة ف نزلوا مع مصطفى وعلي بصلها وفضل متنح في ملامحها الجميله نورا:علي علي علي:بحبك نورا اتكسفت وعلي اخدها بالحضن علي:اي القمر دا يا عيوني رندة حضنت اخوها:حبيبي يا علي الف مبروك يا عريس يا قمر علي:يلا بينا مصطفى:يخراااابي رندة اتكسفت وضحكت مصطفى:شايف يا علي المزه الي هناك دي رندة بصت وراها وهي متعصبه قام مصطفى باسها من خدها مصطفى:قموره اوي صح رندة خبطته ببوكيه الورد:والـلـه مصطفى:انتي القمر كله وجيه وقت الرقص وهما بيرقصوا مصطفى:انا عاوز من دا رندة خبطته ف رجله:انت عارف ممكن يحصلك اي صح مصطفى:خلاص عاوز منك يا قمر انت يسرا مديرة مصطفى في الشغل: الف مبروك يا ابني مصطفى:الـلـه يبارك فيكي يا مدام يسرا عادل جوز يسرا: الف مبروك يا مصطفى مبروك يا حبيبتي نورا وعلي:الـلـه يبارك فيكي يا عمو رندة: حلو الفستان يا ماما ؟ (قلنا بتعتبرها امها) كريمه: عسل زيك يا قلبي ربـنا يحميكي اصحاب سعيد سلموا على آيه وقالوا انها قمر وكدا علي: انا مش مصدق نفسي نورا: ليه يا علي علي:انتي تعرفي ان انا كنت فقدت الامل خلاص اني اكون معاكي نورا: وكنت عاوز تمشي وتسيبيني علي:عشان مقدرتش اشوفك مع حد تاني اكتر من كده لا وكنتي كمان عاوزاني احضر فرحكم نورا: انا ازاي محستش بيك دا صحابي مره قالولي انك معجب بيا وبتموت في دباديبي ودايب صبابة بس انا قولت لهم لا يا جماعه دا اخويا وابن جوز ماما علي بضحك: اه اخوكي اخوكي نورا: لا حبيبي علي: بحبك يا نورا نورا ابتسمت وسكتت غلي: قوليها بقا نفسي اسمعها منك نورا: وانا كمان بحبك يا علي علي طار من الفرحه وشالها لف بيها وخلص اليوم الجميل وكل واحد راح بيته تمت[/B] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص غير جنسية
رواية أحببت ابنة زوجة أبي – خمسة عشر جزءا
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل