الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس سحاق
زوجة مسجون - حتى الجزء الثامن
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="العنتيل" data-source="post: 71" data-attributes="member: 1"><p>زوجة مسجون</p><p></p><p>الجزء الأول</p><p></p><p>"أنا لا أنسى من جعلني يوماً أُضيء في عتمتي، أو أضحك بالرغم من شُحبِ وجهي. حتى ولو فرَّقتنا الأيام والأماكن، فالقلوب شواهد لا تنسى يداً مُدَّت لها حين شارفت على سقوطها من الحافة.</p><p></p><p>انا علاء اعمل فى شركة بترول متزوج من ميرفت جميلة وبسيطه وملتزمه جدا محجبه تحبنى واحبها جدا وعلاقتنا الحميمه جيده ووالدتها تدوام على زيارتنا باستمرار من عائله غنيه والدها أهدى لها سياره فى عيد ميلادها هى تجيد القياده وانا لا أحبها انقذتنا السياره من عناء المواصلات وذهاب الاولاد للمدرسه وانا شخص صريح لا أحب النفاق ولى آراء سياسيه وبسبب ارائى اتهمت فى أحد القضايا السياسيه ودخلت السجن بصراحه ميرفت واختى تعبو جدا معايا من الذهاب للمحامى وحضور الجلسات وزيارة السجن وانتقلت والدتها للعيش مع ميرفت والتكافل بمصاريف المنزل بالكامل ووالدها يمتلك شركة بالخارج وكنت اشفق على ميرفت من زيارة السجن المتعبه لها كل مرة وإحضار المأكولات وترك نقود لى اسمحولى اترك الكلام لزوجتى ميرفت</p><p></p><p>اسمحولى اتكلم عادى انا بعد ما علاء اتسجن خوفت جدا عليه بقيت مش عارفة اعمل ايه وصرفت فلوس كتير اوى عالمحامين والزيارات ده غير فلوس الاكراميه فى السجن طول مانا ماشيه ورزالة الأمناء والمخبرين وتلميحاتهم المستفزة ومعاكستهم ليا وآخته كمان ده كمان غير التحرش العلنى فى الزحام ده غير التفتيش وساعات كمان يبقى فى تفتيش ذاتى وده بيتم عن طريق ستات فى السجن ولما عرفت كده بقيت بلبس بنطلون ومن فوق بلوزه تحتيها البرا بس وفوقهم جاكت شفت ايام سودا وانا اللى عمرى ما دخلت قسم حتى البطاقه معملتهاش فى القسم اتبهدلت وكنت بستغرب لما اقلع والأقى اللى بتفتشنى بتقولى انتى جسمك حلو اخت على بقى كانت بتلس عبايه بكباسين تحتيها البرا والاندر وعليهم ال**** وكنت استغرب واقولها افرضى حتى شدها فى الزحمه تقولى اعمل ايه عشان يبقى سهل فى التفتيش كل مرة كانو بيخلونى اقلع لحد البرا والاندر بس ساعات كان بيقلعونا البرا والاندر واقولها ليه تقولى يمكن محبيه حاجه فى الاندر زهقت بعد ٤ شهور خدت قرار مش رايحه لعلاء تانى امى استغربت وقالتلى عيب يا بنتى انتى بنت أصول مينفعشى تسيبى جوزك كده قلتلها انتى مبتشفيش بيتعمل فيا ايه انا ورشا اخته ده حتى كانت بتلمحلى أن جوزها اتضايق من موضوع الزيارات ده غير السواقه مسافه كبيرة اوى كده واكتر حاجه موضوع التفتيش ده انتى مبتشفيش رشا لابسه ايه عبايه بكباسين عاللحم تحتهم الاندر والبرا بس ردت ماما يالهوى يا ميرفت دى كده تبقى عريانه قلتلها طب حتعمل ايه انتى مبتشفيش بيعملو فينا ايه هناك عالعموم انا مش رايحه تانى وهو كمان قالى متجيش انا داخله انام</p><p></p><p>وفى يوم وانا نازله قابلت جارتى نجلاء سلمت عليها ولفت نظرها انخفاض وزنى الشديد وطبعا هى عارفة ظروفى واللى حصلى عزمتنى عندها اشرب شاى رفض قلتلها خلاص وانا جايه حعدى عليكى فعلا خبط عليها ودخلت قعدت معاها نجلاء شخصية طيبه جدا ملتزمه وحنونه جدا هى عندها ٤١ سنه تقريبا وجوزها مريض جدا عنده حوالى ٦٧ سنه وابنها شاب عنده حوالى ٢٢ سنه لفت نظرى انها قاعده قدامى بهوت شورت وفوقه بلوزه مفتوحه من عند الصدر وبزها باين قلت عادى ماهى قاعده فى بيتها براحتها كلمتنى وقعدت احكييلها اللى حصل وتطور الحديث عنها وعن مرض جوزها وحرمانها الشديد وبدأت تسالنى</p><p></p><p>نجلاء *هو انتى بتعملى ايه لما جوزك اتسجن قلتلها</p><p></p><p>ميرفت *عادى حاعمل ايه يعنى عادى قالتلى</p><p></p><p>نجلاء *طب لما بتستحمى مبتحسيش بحاجه قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* يعنى عادي بس حاعمل ايه وشربت الشاى وطلعت شقتى وعزمتنى ابقى انزل اسهر معاها نتفرج عالتلفزيون قلتلها ماشى وكبرت دماغى بس بالليل لقيت نفسى زهقانه ومش جايلى نوم لقيتها بترن عليا قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* تصدقى انا زهقانه ومش جايلى نوم والعيال نامت وقاعده لوحدي خلاص حنزلك شويه نزلت لقيتها لابسه قميص نوم مفتوح خالص من الضهر وشفاف من قدام سلمت عليها ودخلت لقيتها مشغله التليفزيون قالتلى</p><p></p><p>نجلاء*اقلعى الروب وخليكى براحتك كنت لابسه بيجامه بنص كم قعدت بيها قعدنا نتكلم في كل حاجه وفى وسط الكلام جت سيرة رشا لما كنا بنروح السجن فقالتلى</p><p></p><p>نجلاء* ابقى عرفينى بيها قلبي عندك يا ختي طب والمحامي معملش حاجه استني اقوم اجيبلك حاجه ساقعه قلتلها</p><p></p><p>ميرفت * مالوش لازمه راحت جبتلى حاجه ساقعه تفاح شربتها حسيت طعمها فى لدعه وبتحرق فى الزور شربتها دماغى لفت قلتلها</p><p></p><p>ميرفت*المحامي بيعمل اللي عليه حنعمل ايه بقي استاذنك حاطلع انا عشان حاسه انى دايخه معلش حابقى اجيلك تانى قالتلى</p><p></p><p>نجلاء* لا استنى حتطلعى ازاى وانتى دايخه كده استنى حاجيبلك حاجه تفوقك راحت جابتلى كوبايه نسكافيه شربتها رحت فى دنيا تانيه سخنت وبقيت ادعك في كسي راحت جابت إلازازه وقالتلي</p><p></p><p>ميرفت * ايه رايك نشرب كاس مع بعض وبقت تصبلى منها وانا سكرت وقلعت وقلعتنى ملط وفضلت تبوس وتحضن فيا ونزلت تلحس كسى وحطت ايدها جوه كسي وتلعب بايدها فى كسى وطيزي وانا بمسك ايديها ادخلها جوه كسي وجبت كتير اوى على ايدها راحت جابت بتاع كده وفضلت تحطه فى كسى وتمص الحلمه وتطلع وتدخل فيه وانا بتاوه نامت هى وقالتلى اعملى زى مانا عملت بقيت الحس كسها وشفراتها وابوس كسها وخدت البتاع ده ودخلته وطلعت ونمنا عكس بعض واحطيت ايديه صبوع ورا التاني لحد ما دخلت ايديا وهي بتصوت مالوجع وظلعت تحك كسها في كسي لحد ما ارتحت خالص نمت جنبها قلتلها</p><p></p><p>ميرفت *حلو اوى اوى هىء انتى ريحتينى اوى اقوم امش بقى قمت رحت واقعه عالارض قالتلى</p><p></p><p>ميرفت * مالك فى ايه قلتلها اصلى مبسوطه انتى مش مبسوطه قالتلى</p><p></p><p>نجلاء* اه مبسوطه طب البسي هدومك لبست الروب وسيبت البيجاما عندها وسندتنى لحد ما طلعت شقتى كان كله نايم دخلت نمت فى الصالون لحد الصبح ماما صحيت لقيتنى نايمه قالتلى ايه اللى نيمك هنا يا ميرفت وايه الريحه دى ده سبرتو ولا ايه صحيت مش مركزه اوى ايه ده انتى مين وايه اللى جابك هنا ماما*مالك يا ميرفت فى ايه طب خشى نامى جوه قمت بتطوح ووقعت عالارض</p><p></p><p>ماما* ايه ده يا ميرفت انتى سكرانه انتى كنتى فين ومين اللى شربك ده يبقى الريحه دى ريحة خمرة وايه ده انتى لابسه الروب عاللحم مين اللى عمل فيكي كده قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* بصي انا حرة محدش ليه دعوة بيا اشرب اسكر انتى مين اصلا سيبينى انام بقى دخلت اتسند لحد اوضتى قلعت الروب ونمت ملط لحد الضهر كده صحيت لقيت نفسى مصدعه اوى دخلت خدت شاور وطلعت لقيت ماما قاعده بسلم عليها مردتش ولقتها زعلانه ومش راضيه تقولى مالها قلتلها</p><p></p><p>ميرفت *طب انا اللى نيمنى عريانه كده لقيت ماما بتقولى</p><p></p><p>ماما* انا ماشية ماليش دعوه بيكى اعملى اللى تعمليه انتى حرة مش انتى عايزه كده اشربى واسكرى براحتك يا خسارة تربيتى فيكى قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* نعم اشرب واسكر ازاى انا عمرى ما شربت الحاجات دى لقيتها بتحكيلى قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* فعلا انا كنت زهقانه بالليل نزلت عند نجلاء شويه كنت لابسه بيجاما وعليه الروب الروب جوه بس البيجاما مش لاقياها يبقى نجلاء هى اللى عملت كده هى بتلبس حاجات غريبه فى شقتها بس بقول ست وقاعده براحتها فى بيتها بس يبقى هى اللى شربتنى خمرة بس انا مشربتش عندها غير حاجه ساقعه عالعموم انا حنزلها واهزقها على اللى عملته ده لقيتها</p><p></p><p>ماما *بتقولى متعمليش مشاكل بلاش فضايح ابقى انزلى هاتى هدومك من تحت بس قلتلها</p><p></p><p>ميرفت *ماشى شويه ونازله السوق اجيب حاجات ابقي اجيبها وانا طالعه قابلتها سلمت عليا مردتش عليها قالتلى</p><p></p><p>نجلاء* فى ايه مالك زعلانه مني ولا ايه قلتلها</p><p></p><p>ميرفت*لا انتى عملتى حاجه تزعل لما تسكرينى وتاخدى هدومى قالتلى</p><p></p><p>نجلاء*انا كنت عايزه ابسطك واريحك وافهمك ازاي وهمست بصوت واطي متحتجيش راجل انتي مش اتبسطى قلتلها</p><p></p><p>ميرفت اتبسط ازاى قالتلى</p><p></p><p>نجلا* يعنى استريحتى قلتلها</p><p></p><p>ميرفت *برضه مش فاهمه قالتلى</p><p></p><p>نجلاء*طب تعالى اطلعى خدى هدومك واوريكى حاجه شكلك مش فاكره حاجه ونتكلم فوق مينفعش نتكلم هنا طلعت عندها حكاتلي اللى عملناه كله حسيت بإثارة قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* ايه ده انا ازاى عملت كده قالتلى</p><p></p><p>نجلاء* مالك فى ايه قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* انتى ازاى تعملي كده قالتلى</p><p></p><p>نجلاء* يا بت اهدي بس ايه رايك بصى انا تعبانه وانتى تعبانه واحنا الاتنين من غير رجاله بدل ما كنت بعمل بايدى نريح بعض وبعدين مفيهاش حاجه مش عيب يعني ايه رايك لو موافقه حستناكى بالليل قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* لا انا مش حاعمل كده تانى قالتلى بذمتك عجبك ولا لا قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* لا طبعا دى قلة أدب قالتلى</p><p></p><p>نجلاء* قلة أدب بس حلوه و عجبتك حستناكى ماشى قلتلها</p><p></p><p>نجلاء* لا طبعا مش حاعمل كده انا جوايا عجبني الموضوع وحسيت باثاره من كلامها لدرجة اني حسيت ببلل في الاندر</p><p></p><p>ميرفت*خلاص ماشي بلاش أهدى كده عالعموم مش عايزه بلاش متزعليشى نفسك حاقوم اعملك نسكافيه يفوقك</p><p></p><p>ميرفت* مش عايزه اشرب حاجه هاتي الهدوم عشان اطلع</p><p></p><p>نجلاء* وانا مش حاسيبك تطلعي زعلانه مني اعتبريني زي اختك طب انا مش حاتكسف منك حاوريكي فيديو لناس بتعمل كده عشان تعرفي انه عادي يعني في مجتمعنا ده الست لو اتحرمت ممكن تتفضح مع واحد يضحك عليها او واحد من بتوع النت يفضحها وشغلت الفيديو كان مدته ٥ د وكان مصري عالموقع الازرق ولعني كنت مبرقه ومستغربه اوي</p><p></p><p>سابتلي التليفون ودخلت عملت النسكافيه وانا قعدت اقلب في الفيديوهات شويه وجابت النسكافيه شربت النسكافيه وخدت الهدوم وطلعت شقتى وانا بفكر في كلامها بعد ساعتين حسيت بإثارة وسخونيه جامده حدا دخلت خدت شاور وعملت الغدا وطلعت قعدت مع ماما والعيال وعلي غير عادتي قاعده بقميص نوم قعدت أعد الساعات لحد بالليل ونزلت بالروب عاللحم وأول ما شفتها خدتها بالحضن وقلتلها ريحينى مش قادرة</p><p></p><p>نجلاء *كنت عارفه انك جايه شفتي بقي ان كان عندي حق تعالي انا بقي حاخليكي تنسي نيك الرجاله</p><p></p><p>ميرفت* طب وجوزي لما يخرج اعمل ايه</p><p></p><p>نجلاء * مش لما يخرج ده مسجون سياسي والحاجات دي بتطول وتاخد وقت</p><p></p><p>ميرفت* اخص عليكي يا نجلاء كده ازعل منك</p><p></p><p>نجلاء *جت قعدت جنبي وقالتلي مش قصدي بس انا بقلك الحقيقه انتي زعلتي طب انا حصالحك بس وفكت الروب وطلعت صدري وقعدت تلعب في الحلمه ونزلت بايديها على كسي وحطت صوبعها في كسي وايديها التانيه في فتحة طيزي الحركه دي كانت بتهيجني الصراحه وطلعت قرفصت فوق وشها وهي نزلت تلحس كسى وتعض في ذنبوري وتدخل لسانها جوه وانا جبت على وشها من كتر هيجانى وجابت الزبر الصناعى وفضلت تحط قلتلها</p><p></p><p>نجلاء* جبتيه منين ده معندكيش واحد أطول بقت تدخل صوابعها لحد ما دخلت ايديها كلها وانا مش قادرة نمنا عكس بعض وانا بمص كسها والحس كسها وهى بتاكل كسى بايديه لحد ما هديت شويه نمت جنبهاجبتلى كأس قالتلى</p><p></p><p>نجلاء *اشربى ده حيهديكى شويه قلتلها</p><p></p><p>ميرفت*لا بلاش ده بيبهدلنى قالتلى</p><p></p><p>نجلاء *ده بس شربته وقلتلها</p><p></p><p>ميرفت *انا مش عارفه مالى النهارده ما تيجى تانى</p><p></p><p>وكملنا مع بعض كنت مولعه والهيجان حيموتني معرفش جبت كام مرة اليوم ده بس استريحت شويه وفهمتنى اننا كل يوم خميس انزل عندها ومطلعش شقتى غير بعد الضهر عشان محدش ياخد باله من حاجه بقيت انزل كل يوم خميس نعمل مع بعض ونشرب لما نتعمى ونصحى الضهر اطلع اتغدا مع ماما والعيال وفهمت ماما واقنعتها بصعوبه بالغه انها بتبقى قاعده لوحدها وببقى قاعده معاها وببات معاها وأنها خلاص مفيش خمرة ولا الحاجات دى واني بهدلتها عاللي حصل المره اللي فاتت</p><p></p><p>ماما* برضه مش فاهمه</p><p></p><p>ميرفت* اصل اللي حصل ان ابنها بيشرب خمره وهي متعرفش فجاب الخمره حطها في ازازة العصير هي جابتلي العصير ومتعرفش شربته وسكرت وقلعت هدومي وانا مش دريانه هي كتر خيرها لبستني وسندتني وطلعتني شقتي ومسكت ابنها كرشته لحد ما يتعلم الادب</p><p></p><p>ماما* لا برضه غلط تكرشه كده حيبوظ اكتر انا حنزل اكلمها</p><p></p><p>بالفعل ماما نزلت وكلمتها ونجلاء عملت نفسها مقتنعه وطلعنا واحنا طالعين ماما بتقولها</p><p></p><p>نجلاء* متشكرين عالزيازه الحلوه دي يا حاجه واسفه عاللي عملته في ميرفت</p><p></p><p>ماما*لا يا بنتي بس زي ما فهمتك اوعي تكرشي ابنك خديه في حضنك</p><p></p><p>طلعنا شقتنا وماما بتقولي</p><p></p><p>ماما* شكلها طيبه اوي وبت ناس شخصيه محترمه جدا علي فكره انا ليا نظره في البني ادم</p><p></p><p>ميرفت* طبعا يا ماما هو فيه زي نجلاء في طيبتها واخلاقها</p><p></p><p>زوجة مسجون</p><p></p><p>الجزء الثانى</p><p></p><p>عجبتنى العلاقة مع نجلاء اوي وقتها كنت حبيت الموضوع اوي خصوصا ان علاء كان يوميا او يوم ويوم عايز ينام معايا وده خلي شهوتي عاليه اوي ولما اتسجن ده تعبني اوي كانت نجلاء بالنسبالي زي اللي لقيت كنز الموضوع في الاول كان غريب شويه بس الخمره قربت المسافات ما بينا وخلتني اتقبل الموضوع واحبه كمان</p><p></p><p>لحد ما فى يوم جت رشا اخت جوزى لابسة العباية ماما شفتها قلتلها</p><p></p><p>ماما* ايه يا بنتى ده ازاى تروحى بيها لاخوكى دى ممكن تتفتح قلتلها</p><p></p><p>رشا *يا حاجه الجو حر وبيبهدلونا تفتيش فعشان تبقى سهله ويفتشو براحتهم بقى المهم انتى عامله ايه ردت ماما</p><p></p><p>ماما * تمام ايه مش رايحه تزوريه</p><p></p><p>رشا* لا مش حينفع دلوقتى جوزى مش راضى خليها الأسبوع الجاى انا كنت جايه اسلم عليكو وامشى قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* طب جايه بالعبايه ليه ما دام مش رايحه قالتلى</p><p></p><p>رشا *بتريحنى الجو حر اوى قلتلها</p><p></p><p>ميرفت * انا بقلكو ايه انا مش رايحه تاني خلاص عايزه تروحي انتي روحي انا ناقص اروح ازوره بمايوه عشان يبطلو يفتشوني</p><p></p><p>ماما*عيب يا بنتي احنا ولاد اصول مينفعشي كده</p><p></p><p>رشا* الصراحة عندها حق انا جوزي بيقولي كده برضه لما حكيتله موضوع التفتيش ده انا بلبس العبايه من وراه ده لو شافها حيبهدلني بس هو مش عايز يمنعني عشان علاء ميزعلشي</p><p></p><p>ماما* لا واجب برضه تروحولو ده بيبقي عامل زي الغريق متعلق بقشايه</p><p></p><p>ميرفت * خلاص ماشي طب استنى يا زشا حنزل معاكي اشترى شويه حاجات نزلت معاها قابلت نجلاء تحت عرفتها برشا سلمت عليها وعزمتها تطلع عندها قلتلها</p><p></p><p>ميرفت *خليها يوم تانى سلام سيبتها ومشيت وصلت رشا وجبت الحاجه وعديت على نجلاء سلمت عليها وقالتلى</p><p></p><p>نجلاء *حلوة رشا جسمها حلو اوى قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* يعنى ايه قالتلى</p><p></p><p>نجلاء *تبقى معانا قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* مينفعش دى تفضحنى دى اخت جوزى وكمان متجوزه مش محرومه بس هى لبسها كده</p><p></p><p>ردت نجلاء* طب سيبهالى وانا اظبطها وتبقي ليله يا عمده</p><p></p><p>ميرفت*هههههه لا طبعا يا اختي انا عايزاكى ليا لوحدى انا بحبك متصورتش انى ممكن ابقى كده معقوله بقيت بغير على نجلاء كأنها جوزى خدتنى فى حضنها وباستنى بوسه طويله مضت شفايفى وقلعنا احنا الاتنين ونزلت الحس كسها وادخل أيدى وامص بزها كنت هجت اوى عليها لحد ما جابت كذا مرة ونمت عكسها وبقيت تلحس فى كسى وقامت تجيب الزبر الصناعى قلتلها</p><p></p><p>ميرفت *خليكى فى حضنى كده اعملى بايدك انا مش قادرة انتى كسك حلو اوى اوعى تفكرى تجيب حد تانى ده انا اموته</p><p></p><p>ردت نجلاء *خلاص متقلقيش مش حجيب حد تانى انا بحبك اوى تعالي بقي ريحيني زي ما ريحتك نزلت الحس كسها وبايديا احط صوابعي في كسها وبايدي التانيه مدخله الزبر الصناعي في طيزها وهي بتصوت مالهيجان اللي هي فيه وماسكه بزازها تلعب فيهم طلعته من طيزها ورحت حاطاه في كسها وفضلت ادخله والعب في زنبورها لحد ما جابتهم خلصنا قمت استحميت انا وهى وعملنا برضه فى الحمام وطلعنا ملط فبتقولى</p><p></p><p>نجلاء *استنى نشرب مع بعض كأس قلتلها</p><p></p><p>ميرفت * لا طبعا احنا بالنهار أمى تاخد بالها وتشم ريحته وبعدين انا طالعه اعمل الغدا قالتلى</p><p></p><p>نجلاء * لا ااحنا نجيب امك معانا هنا ضحكت وقلتلها</p><p></p><p>ميرفت* بطلى سفاله يا سافله بعد اسبوع اتفقت مع رشا عشان رايحه أزور جوزى قابلت رشا وكانت لابسه العبايه برضه ودخلنا وهى هى رزاله الأمناء والعسكر والمخبرين وخدو الحاجه فتشوها ودخلنا عالتفتيش الذاتى ورشا فتحت العبايه بقت بالاندر والبرا قالولها خلاص انا قلعت الجاكيت والبنطلون والبلوزه قالتلى</p><p></p><p>الشرطيه *اقلعى خالص قلعت ملط ولسه بفك البرا وانزلها لقيتها بتقولي</p><p></p><p>الشرطية * خلاص البسى هدومك استغربت اشمعنى انا بقول لرشا قالتلى</p><p></p><p>رشا * تلاقيهم فاهمين ان اللى بتلبس كذا حاجه بتبقى مخبية حاجه فى هدومها لبست هدومى ودخلت زرت جوزى وانا متضايقه وصلت رشا ورجعت طلعت لنجلاء بحكيلها قالتلى</p><p></p><p>نجلاء* انا حديكى عبايه زى بتاعة رشا ابقى روحى بيها قلتلها ميرفت *ماشى حاطلع انا عشان جايه تعبانه قالتلى</p><p></p><p>نجلاء* تعبانه اريحك انا قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* ولو أنى مش ده قصدى بس موافقة طبعا يا حبيبة قلبى وعملنا مع بعض وكان باين ان نجلاء كانت تعبانة اوى لما نزلت تلحس كسى وتدخل لسانها جوه وتعض زن** وتدخل صوابعها وايديها فى خرمى وجابت الذبر الصناعي دخلته في طيزي بس لقيت وجعه خف شويه فتحة طيزي وسعت بالزبر الصناعي خصوصا ان علاء عمره مدخله ورا وده هيجني اوى سخنت رحت نايمه عكسها وبقيت اعمل زيها لقيتها بتترعش وجبتهم ونمنا جنب بعض شوسه وطلعت لماما بتقولى</p><p></p><p>ماما* اتاخرتى ليه وكمان جايه فايقة مش زهقانه وتعبانه من الحر طب خشى خدى دش وريحى شويه وانا حاعمل الاكل قلتلها ميرفت* لا انا داخلة انام كان صابح تانى يوم الخميس نزلت لنجلاء لقتها مجهزه السهرة وكمان شربتنى سيجارة حشيش شربنا كتير خمره وحشيش ونزلت تلحس فى كسى وجابت الزبر وبتقولى</p><p></p><p>نجلاء* انا المرة دى عايزة احطه فى طيزك قلتلها</p><p></p><p>ميرفت *حطى فى اى حته تعجبك عشان انا مش مركزه و عامله دماغ مخلياني عايزه عشره ينيكوني انتي بتجيبي الحاجات دي منين</p><p></p><p> وبقت بتحاول تدخله وانا بتوجع لحد ما دخل كله وفضل تنيك ورا وقدام روحت واخداه منها وبقت يدخله فى طيزها لقيته دخل على طول قلتلها</p><p></p><p>نجلاء* شكلك كنتى بدخليه ورا من غيرى يا اللي طيزك واسعه وكسك واسع هههههه كنت متخدره مش عارفه بقول ايه فضلنا شغالين مع بعض لحد الصبح ونمنا صحينا متأخر ياه احنا اتاخرنا فى النوم النهارده شكلنا طيناها امبارح قالتلى</p><p></p><p>نجلاء*عايزة اقولك عل حاجه فاكرة يوم ما شربتى النسكافيه اهو النسكافيه ده منشط وهيجك اهو انتى امبارح كنتى كده قلتلها ميرفت *اه يا سافله وطلعت الشقه لقيت ماما قاعده مع العيال كنت موجوعه اوى من ورا دخلت نمت بعد اسبوع جت رشا واتفقنا انى حزور جوزى تانى يوم خدت العبايه من نجلاء اول ما لبستها لقتها شفافة والاندر والبرا ظاهرين منها رحت قلعاهم ولبستها عاللحم عجبنى اوى أنى اتحرر وانزل الشارع كده حسيت بتغيير بقت شهوتى اللى بتتحكم فيا حتى فى البيت بقيت اقعد بقميص نوم عاللحم وبالليل انام ملط بقيت أعد الايام لحد مانزل لنجلاء يوم الخميس وطلعت امى شافتنى استغربت قالتلي</p><p></p><p>ماما * ايه ده يا ميرفت ده انتى كأنك ماشيه عريانه قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* مانا حكيتلك يا ماما عشان التفتيش</p><p></p><p>ماما*تفتيش ايه وزفت ايه خشي اقلعي الهبابه دي جبتيها منين</p><p></p><p>ميرفت *من واحده صاحبتي لما لقيتهم بيسيبو رشا ويفتشوني انا لبستلهم ملط اهو نزلت ركبت العربيه ورفعت العبايه شويه عشان اعرف اسوق وكنت عايزه اشوف رشا رد فعلها ايه لما تشوفنى كده لانى اول مرة البسها ورشا لقيتها مستغربه وبتقولى</p><p></p><p>رشا *جبتيها منين دى قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* من جارتى اللى انتى سلمتى عليها دى مانا لما لقيتهم سابوكى انتى وقلعتنى ملط جتلها ملط اهو قالتلى</p><p></p><p>رشا* بس جوزك ممكن يتضايق دى مبينة كل حاجه صدرك والحلمه وطيزك ده انتي ملط فعلا قلتلها مش عارفة بقى مكنتش عامله حسابه انه ممكن يتضايق قالتلى</p><p></p><p>رشا *جارتك دى طيبه اوى وحنينه اوى عايزة ابقى ازورها قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* ماشى مش وقته دلوقتى بعدين قالتلى</p><p></p><p>رشا* فى ايه مالك كأنك مش عايزنى ازورها قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* لا خالص براحتك بس العبايه مش عارفة اسوق بيها عشان الدواسات قالتلى</p><p></p><p>رشا* ارفعيها لفوق رفعتها لحد فخدي كده وكل اللى ماشى جنبنا يصفر خصوصا انى محجبه وصلنا نزلت انا ورشا وكانت الدنيا زحمة وطبعا مخلصتش من المعاكسات والتحرش واتهريت بعبايص في الزحمه وده خلاني هجت اوي خصوصا ان في عز الزحمه واحد دخل صباعه وفضل يلعب من ورا وانا مش عارفه الفله لحد ما دخلنا التفتيش بصت شافتنا كده حتي مقالتش اقلعي</p><p></p><p>الشرطية *عدى مفيش حاجه لقيت رشا بتقولى</p><p></p><p>رشا* طلع عندك حق الهدوم الكتير بيشكو فيها دخلت لعلاء اللى اول ما شافنى كده التعصب وزعقلى قلتله</p><p></p><p>ميرفت *اختك لابسه زى</p><p></p><p>علاء *قالى بس مش شفاف</p><p></p><p>قلتله ميرفت * انا عملت كده عشان التفتيش انا بتبهدل فى التفتيش ويقعلونى ملط النهارده اول يوم متفتش قالى</p><p></p><p>علاء *ما طبعا مانتى جايلهم ملط يفتشوكى ليه عالعموم انا مش عايز حد يزورنى تانى</p><p></p><p>شوية الزياره انتهت وطلعت روحت وبعد كلام على اتضايقت واتنرفزت اوى ومروحه وسايقة بسرعه</p><p></p><p>فرشا بتقولى رشا * متهدى السرعه يا ميرفت قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* انا كنت متضايقة من كلامه وقلتلها الزفت العبايه دى خنقانى ومكتفانى انا متعودة البس بنطلونات عالطول وانا بسوق والعبايه مكتفة رجلى عالدواسات قالتلى رشا *اطب ارفعيها شويه رفعتها تاني بعد فخدي وكسي كان باين وحسيت انى كل شويه رشا بتبصلى وبتقولى رجليكى حلوة ضحكت قلتلها</p><p></p><p>ميرفت *هو جوزك عامل ايه قالتلى</p><p></p><p>رشا* كويس اهو يجى مالشغل ينام ويقعد عالنت ويأكل ويخش ينام قلتلها</p><p></p><p>ميرفت *طب يعنى بالنسبه ليكى انتى فاهمه بقي يعنى قالتلى</p><p></p><p>رشا* ياختى بلا نيله ده ممكن كل شهر مرة</p><p></p><p>وصلنا وطلعت عند نجلاء حكتلها اللى حصل وكنت متعصبه اوى عملتلى كأس</p><p></p><p>ميرفت*لا بلاش عشان ماما ممكن تشم ريحته</p><p></p><p>نجلاء* ده كاس واحد بس حيهديكي ويروق مزاجك وانا كمان حاروقك</p><p></p><p>خدته منها وفكت زراير العبايه ونزلت تمص صدرى وقلعتنى البرا والاندر ونزلت تلحس فى كسى سخنت قمت قلعتها ونزلت اقطع فى كسها بلسانى ونمنا عكس بعض ولقيتها جابت الزبر ووقفته وهى نامت وعايزنى اطلع وانزل عليه رحت نايمه انا ومسكته وهى طالعه نازله عليه خلصنا ودخلنا كملنا فى الحمام وطلعت لبست لقيتها بتقولى</p><p></p><p>نجلاء* ياسراخويا جاى يوم الخميس من السفر مش حينفع نتقابل تانى هنا ونعمل كده قلتلها</p><p></p><p>ميرفت * نعم وانا اعمل ايه من غيرك اديكي شايفه انتي عملتي فيا ايه لا طبعا مينفعش تسيبيني كده خلاص اطلعيلي انتى قالتلى</p><p></p><p>نجلاء * خلاص ماشي حنبقى نظبطها مع بعض قلتلها</p><p></p><p>ميرفت* ماشي حاطلع انا سلام طلعت حكيت لماما اللى حصل قالتلى ماما * الصراحة عنده حق مانا قلتلك بلاش عالعموم متروحيش تانى بيها قلتلها.</p><p></p><p>ميرفت * انا مش رايحه تانى اساسا قالتلى</p><p></p><p>ماما* خشى خدى دش وريحى دلوقتى شوية وبعدين نبقى نتكلم قلتلها لا انا حخش انام قالتلى</p><p></p><p>ماما* استنى يا ميرفت</p><p></p><p></p><p>الجزء الثالث</p><p></p><p>ميرفت * لقيت ماما بتقولي استني</p><p></p><p>قلت يادي النيله زمانها شمت ريحة الويسكي وحتبهدلني دلوقتي دورت وشي ورحت ناحية البلكونه</p><p></p><p>ماما* بقلك ايه انا رايحه عند خالتك اسبوع عشان تعبانه خلي بالك مالعيال والا اقلك تعالي معايا انتي والعيال اهو تتفسحو وتغيرو جو</p><p></p><p>ميرفت* لا خدي العيال وسيبيني انا عشان زيارة علاء عايزه اروح اصالحه واخدله اكله حلوه كده</p><p></p><p>ماما* عين العقل يا بنتي</p><p></p><p>انا في الوقت ده كان شهوتي مسيطره عليا مصدقت فرصة استفرد بنجلاء في الشقه نعمل اللي احنا عايزينه</p><p></p><p>دخلت نمت صحيت المغرب كده اتصلت بنجلاء</p><p></p><p>ميرفت* الو ايوه يا حبيبتي اسكتي امي مسافره اسبوع وعايزك تعمل عليا حفله كل يوم</p><p></p><p>نجلاء * حلو اوي ياسر نازل دلوقتي وجايا اروقك</p><p></p><p>ميرفت* يا ريت انا مستنياكي سلام</p><p></p><p>قمت دخلت الحمام ضبط نفسي ولبست قميص نوم شبيكه كده وعليه الروب</p><p></p><p>شويه ولقيت الباب بيخبط روحت فتحت لقيتها نجلاء جايه ومعاها شنطه فيها لوازم السهره</p><p></p><p>ميرفت* اهلا حبيبتي خشي تعالي</p><p></p><p>نجلاء* اهلا يا قمر</p><p></p><p>قلعت الروب والطرحه كانت لابسه قميص نوم احمر عباره عن قطعتين بس جامد</p><p></p><p>ميرفت* ايه اللي انتي جايباه ده</p><p></p><p>نجلاء* دي شوية حاجات لزوم السهرة كده كام كانز بيره وازازة ويسكي وازازة نبيذ وشوية تسالي كده لزوم المزه</p><p></p><p>ودي وطلعت لفة سلوفان</p><p></p><p>ميرفت* انا نفسي اعرف بتجيبي الحاجات دي ازاي</p><p></p><p>نجلاء * في واحد باتصل بيه يجبلي اللي انا عايزاه خشي هاتلنا الكوبيات وكام طبق كده</p><p></p><p>دخلت جبت الحاجه وقعدت جنبيها فتحتلي كانز بيره وقعدنا نشرب كنت اول مره اشربها وجابت الطبق ولقتها بتلف السجاير وتفرك الحشيش</p><p></p><p>ميرفت* ايه ده انتي بتعرفي تلفي السجاير</p><p></p><p>نجلاء* اللي يخلينا نلف المحشي مش حنعرف نلف سجاير تعالي حاعلمك</p><p></p><p>ميرفت * ماشي واديني نمرة الجدع ده خليها معايا تنفع برضه يمكن احتاجه</p><p></p><p>نجلاء * ماشي وحاوصيه عليكي كمان حافهمه انك تبعي</p><p></p><p>فضلت تعلمني اللف لحد ملفينا ٦ سجاير متلغمين</p><p></p><p>ولعنا والدماغ اشتغلت وشغلنا الكاسيت وهاتك يا رقص قعدنا فتحتلي كانز بيره</p><p></p><p>ميرفت * البتاعه دي مبتعملشي حاجه هاتي التانيه</p><p></p><p>نجلاء * طب نسخن بدي وافتحلك التانيه</p><p></p><p>شربت ٣ بيره كنت خلصت السيجاره وولعت واحده تانيه وفتحنا ازازة الويسكي وصبتلي كاس</p><p></p><p>ميرفت* اسكتي يا نجلاء انا قلبي وقع في رجليا الصبح لما خدت كاس الصبح منك لما علاء حرق دمي في السجن وامي قالتلي استني ساعتها قلت اه شكلها شمت ريحة الويسكي وحتعملي فيلم في الاخر لقيتها بتقولي مسافره</p><p></p><p>نجلاء * وانتي امك مناخيرها فشر الكلب هول</p><p></p><p>ميرفت* يا بت احترمي نفسك دي حتي بتقول عليكي محترمه وطيبه واخلاق وودوده ومؤدبه كده</p><p></p><p>نجلاء * طب مانا بعلمك الادب اهو مش لسه معلماكي تلفي سجاير الحشيش ادب ده ولا مش ادب</p><p></p><p>ميرفت* لا ونعم الادب خدي اشربي اسكتي يا بت النهارده وانا لابسه العبايه عاللحم اتهريت بعبايص في الزحمه خلاني كنت علي اخري اللي هيجني اوي اللي بعبصني ده وساب ايده جوه وفضل يلعب بصباعه بهدلني</p><p></p><p>نجلاء علي غير العاده كانت بتشرب بهبل اول مره اشوفها مافورة كده وانا الصراحه اتجرأت لما لقيتها كده و شربت معاها</p><p></p><p>ميرفت* انتي مين اللي علمك نيك الستات ده</p><p></p><p>نجلاء * ها مين اللي بيتكلم في حد هنا هيء</p><p></p><p>ميرفت* انتي سكرتي ولا ايه</p><p></p><p>نجلاء* انا اسكر انتي هبله تعالي بس ادعكيلي كسي</p><p></p><p>ميرفت* مش لما الاقيه الاول</p><p></p><p>نجلاء * شفتي بقي مين اللي سكران فينا</p><p></p><p>نزلت بقيت الحس في كسها واعض زنبورها وايدي من ورا وقدام تبعبص في كسها وقلعت وقلعتها ونمنا فوق بعض وقعدت ابوس فيها وايدي بتلعب في كسها لحد ما رتعشت وجابتهم قلتلها تعالي انتي بقي راحت ماسكه صدري وقعدت تلعب في الحلمه وتصب البيره علي كسي وتشفطها وايدها بتلعب في فتحة طيزي لحد ما جبتهم</p><p></p><p>نجلاء* انتي حلوه اوي ليه كده ها</p><p></p><p>ميرفت * بصي انا مش شايفة كفايه اوي كده</p><p></p><p>نجلاء* مش قبل ما حط زبري في طيزك انا جايباه معايا اهو اهو اهو</p><p></p><p>ميرفت * بدوري فين هيء الشنطه اهي</p><p></p><p>نجلاء* اه صح طيب تعالي بقي رشت عليه بيره وبلته ببقها وبقت تحاول تدخله في طيزي لحد مدخل كله وانا كانت طيزي بتاكلني وهيجانه من ساعة البعبوص اياه وايدها التانيه كانت داخله تلات صوابع في كسي بتنيك بيهم</p><p></p><p>خلصنا ونمنا عكس بعض مش فاكره جبت كام مره بس كانت سهرة جميلة الحشيش والخمرة خلوني دماغي نار وجسمي مولع ونجلاء رغم انها افورت بس متعتني اليوم ده</p><p></p><p>صحينا الصبح لقتني ملط في حضن نجلاء ولعنا الجوانين اللي فاضلين من سهرة امبارح وقمنا دخلنا الحمام خدنا شاور</p><p></p><p>لبست هدومها اللي جت بيها وانا قعدت بقميص النوم</p><p></p><p>ميرفت* كان مالك امبارح شكلك افورتي</p><p></p><p>نجلاء * الصراحة كانت دماغي مشغوله امبارح ومرديتش اقولك مش جايه فقلت اطلع اتلهي معاكي في الشرب وانسي الموضوع ده</p><p></p><p>ميرفت * موضوع ايه</p><p></p><p>نجلاء * ياسر عايزني اسافر معاه دبي الاسبوع الجاي وانا الصراحه مش عايزه اسيب هنا عشانك</p><p></p><p>ميرفت* طب وانا حاعمل ايه من غيرك انا خلاص مقدرش ارجع زي الاول</p><p></p><p>نجلاء * مش عارفه اعمل ايه الصراحه عالعموم معانا لاخر الاسبوع نفكر بقي اه استني خدي رقم الولا بتاع الدليفري وخلي حتة الحشيش دي عندك وعلي فكره انا جبتلك علبة نسكافيه خدي من النسكافيه اياه فاكراه بس ابقي خبيه لحسن امك تشرب منه وتبقي فضيحه</p><p></p><p>ميرفت* يا بت احترمي نفسك بقي نسكافيه ايه اللي جايبهولي انا عايزه حاجه تهبط مش تسخني انا سخنانه لوحدي</p><p></p><p>نزلت نجلاء شقتها وانا لميت الشقة مطرح السهرة وشلت الازايز في التلاجه والبيرة في الفريزر ودخلت نمت صحيت علي صوت الجرس حطيت الروب عليا وطلعت افتح لقيت رشا</p><p></p><p>الحلو في رشا انها كانت خفيفه اوي ومرحه وكمان كانت محرومه مالجنس رغم ان جوزها موجود معاها فكرت انها تكون بديل لنجلاء لما تسافر وكان فرصتي اني ابدا معاها النهاردن</p><p></p><p>ميرفت* ازيك يا رشا عامله ايه</p><p></p><p>رشا* ازيك انتي عامله ايه اومال فين ماما والعيال</p><p></p><p>ميرفت* ماما سافرت البلد وخدت العيال معاها تشربي ايه الاول ايه رايك نشرب نسكافيه مع بعض</p><p></p><p>رشا * خلاص ماشي اشرب معاكي نسكافيه</p><p></p><p>دخلت عملتلها واحد من النسكافيه الجديد وواحد ليا كمان عشان اضبطها</p><p></p><p>ميرفت* عايزين نروح لعلاء نزوره ونصالحه والمره دي حالبس كويس عشان ما يتكلمشي</p><p></p><p>رشا* وانا كمان حالبس كويس لحسن يسيبك انتي ويتكلم معايا</p><p></p><p>رشا شربت النسكافيه وابتدت تسخن وقامت علت التكييف وانا كمان كنت سخنت بس مردتش أبين ليها</p><p></p><p>ميرفت* مالك في ايه</p><p></p><p>رشا* الجو بقي حر اوي كده ليه</p><p></p><p>ميرفت* فعلا الجو حر اوي طب خش خدي دش وتعالي ماهو بيت اخوكي زي بيتك</p><p></p><p>رشا قلعت ودخلت الحمام تاخد دش وطولت اوي شويه وسمعت صوت آهات عرفت انها بتعمل لنفسها انا كنت خلاص علي اخري مفعول المنشط جاب اخره معايا</p><p></p><p>دخلت عليها الحمام لقيتها بتلعب بايديها</p><p></p><p>ميرفت * سمعت صوت اهات افتكرت حصلك حاجه</p><p></p><p>رشا* مش عارفه مالي ايه اللي حصل كسي بياكلني اوي</p><p></p><p>ميرفت* طب ما تعملي بايدك</p><p></p><p>رشا* مفيش فايده مش عارفه اعَمل ايه</p><p></p><p>ميرفت * طب تعالي انا حاريحك بس ده سر بينا ماشي ده انا حتلفك</p><p></p><p>طلعنا مالحمام لبسنا قمصان نوم عاللحم</p><p></p><p>رشا * اتلفي يا ختي انا تلفانه لوحدي</p><p></p><p>ميرفت*المهم دلوقتي اتصلي بجوزك وقوليلو انك بايته معايا النهارده تاني شئ متقوليش لا في حاجه</p><p></p><p>رشا* حاضر مسكت التليفون واتصلت بجوزها ووافق عالطول تحس انا ما صدق وهي لما لقيته كده قالتله فهمته انها ختقعد َمعايا الاسبوع كله وحتيجي الصبح تشوف العيال وتعملهم الاكل</p><p></p><p>ودخلت المطبخ جبت ازازةالويسكي وصبتلها كاس ادتهولها</p><p></p><p>رشا* ايه ده يا رشا خمره جبتيها منين دي لا يا ختي ماليش فيها انا عمري ما شربتها</p><p></p><p>ميرفت* بصي بقي تسمعي كلامي ومتقليش لا في حاجه</p><p></p><p>رشا* اصل طول عمري بشوفه في الافلام اول مره اشربه</p><p></p><p>ميرفت* ده حلو اوي بصي اهو اديني شربت زيك وشربت الكاس قدامها</p><p></p><p>رشا* يعني مبيسكرش انا شايفاكي كويسه اهو بعد ما شربتيه</p><p></p><p>ميرفت * اه شفتي ازاي خدي بقي</p><p></p><p>رشا شربت بق وبقت تكح</p><p></p><p>ميرفت * كمليه ده حيخليكي كويسه ويهديكي شويه</p><p></p><p>رشا* لا لو حيهديني هاتي وكملت الباقي علي بق واحد</p><p></p><p>ميرفت* وده كمان عشان تبقي كويسه خالص</p><p></p><p>رشا* لا كفايه كده ده طعمه وحش اوي</p><p></p><p>ميرفت * خلاص بلاش دلوقتي</p><p></p><p>رشا* لسه كسي بياكلني اوي رحت بايساها ومنزله القميص وايدي علي كسها بتلعب فيه ونزلت الحس كسها واعض زنبورها وايدي بتخشي في فكسها صباع واتنين</p><p></p><p>رشا* اه اه ايوه كمان انا مولعه</p><p></p><p>جبت الزبر الصناعي والخياره ونيمتها علي جنبها وبقت ايد في طيزها وايد في كسها</p><p></p><p>رشا* كمان كمان انا لسه مولعه ااااه مش قادره وعماله تلعب في صدرها وتلعب في حلماتها</p><p></p><p>بعد وقت كانت رشا ارتعشت وجابتهم</p><p></p><p>ميرفت* تعالي انتي وريني حتعمليلي ازاي</p><p></p><p>رشا 'لازم يعني</p><p></p><p>ميرفت* مش انا ريحتك تريحيني زي ما ريحتك</p><p></p><p>رشا نزلت تلحس كسي وهاجت تاني جبت ازازة الويسكي وبقيت اصبلها علي فتحة كسي وهي تشفطه لحد ما دماغها لفت وراحت رفاعني لفوق بقت دماغي تحت ومدخله وشها وبتاكل كسي ببقها قطعتني حرفيا كنت بتلوي مالهيجان وسحبت الخياره وبقت تدخلها لاخرها في كسي وبقت تحك بزها في كسي لحد ما استريحنا خالص رشا كانت بتعملي ولا اكانها بتعمل كده من زمان</p><p></p><p>رشا* انا مبسوطه اوي اوي هيء</p><p></p><p>ميرفت* ايه رائيك كده مش كده احسن</p><p></p><p>رشا* بصراحه احسن بدل ماكل شويه اقوله عايزاك يقولي تعبان وهو مقضيها افلام سكس ده اهبل ده بيتفرج هيء علي افلام السكس الواحد زبره اد دراعه وهو زبره صغير</p><p></p><p>ميرفت* انتي بتتفرجي علي افلام سكس</p><p></p><p>رشا* كتيييير كل الانواع حتي الستات مع بعضيها شفتها</p><p></p><p>صبتلها كاس شربته علطول واضح ان الخمره خلتها تقول اللي عندها</p><p></p><p>ميرفت* اتاريكي بهدلتيني طبقتي علي اللي شفتيه في الافلام</p><p></p><p>رشا* ههههه هاتي كمان شويه</p><p></p><p>صبتلها كاس دوبل شربته شويه والتليفون رن لقيتها نجلاء</p><p></p><p>ميرفت* الو ازيك يا نجلاء لسه كنت حاكلمك عاملاك مفاجأة النهارده حذري فزري جبتلك مين</p><p></p><p>نجلاء* مين</p><p></p><p>ميرفت* انتي كان نفسك في مين</p><p></p><p>نجلاء * رشا بجد بس يا خسارة دانا كنت باتصل بيكي بقلك نازله مع اخويا اشتري شوية حاجات</p><p></p><p>رشا* مين الي بيتكلم هناااااك هىء</p><p></p><p>ميرفت* لا يا نجلاء ده احنا مجهزين القعده ومستنيانك ررشا مطيناها جنبي تصدقي دي طلعت خبره كانت هاريه نفسها ماالافلام</p><p></p><p>نجلاء* خليها بكره ماشي</p><p></p><p>ميرفت* خلاص ماشي عالعموم هي قاعده معانا الاسبوع ده</p><p></p><p>في بيت نجلاء</p><p></p><p>نجلاء قفلت السكه وياسر جه</p><p></p><p>ياسر* بتكلمي مين</p><p></p><p>نجلاء * دي جارتي باطلع اقعد معاها وساعات ببات معاها عشان مامتها مش هنا وجوزها مسافر</p><p></p><p>ياسر * طب انا اسف مش حينفع نخرج النهارده عشان عندي مشوار خليها بكره</p><p></p><p>نجلاء* خلاص ماشي وانا كمان تعبانه النهارده خليها بكره</p><p></p><p>ياسر مشي ونجلاد قلعت ولبست الروب عاللحم وطلعتلي</p><p></p><p>في بيتي بقي المشهد كان مختلف تماما رشا كانت في حالة سكر تام اناا وهي قاعدين نهزر واقرصها من حلمتها وهي تمسك بزيوالباب خبط</p><p></p><p>نجلاء* روحي افتحي يا رشا</p><p></p><p>رشا* افتح مين انا كبيري افتح رجلي واتناك هيء</p><p></p><p>ميرفت * ماشي حافتح انا سندت عالحيطه وانا بطوح ورحت فتحت الباب لقيتها نجلاء</p><p></p><p>نجلاء * ايه ده انتو بداتو من غيري</p><p></p><p>ميرفت * مش انتي قلتي حتتناكي مع ياسر قصدي خارجه مع ياسر هيء</p><p></p><p>نجلاء * ايه يا ميرفت انتي سكرتي ولا ايه ياسر ده اخويا وبعدين انا ماليش في الرجاله ستات بس</p><p></p><p>ميرفت* لا خالص بس انا مش مركزة شويه</p><p></p><p>نجلاء * ازيك يا رشا</p><p></p><p>رشا* مين اللي بيكلم اهلا يا مره يا مكنه ههههه</p><p></p><p>نجلاء * خدي لفلنا سيجارتين يا ميرفت</p><p></p><p>ميرفت * لا يا ختي انا مش شايفه اساسا لفي انتي واشربيلك كاسين عشان تبقي معانا عالخط</p><p></p><p>نجلاء قامت جابت طبق وكان معاها فلاشه عليها افلام سحاق شغلتها عالشاشه اول فيلم كان عن ام وبنتها وهي بتعلمها الجنس وقعدت لفت ٣ سجاير وانا ورشا تنحنا واديتنا السجاير ولعتلنا ورشا قاعده تكح بس بغد شويه بقت تمام وسندت علي ضهري وايدها تزلت علي بزي بتلعب فيه انا اصلا الفيلم هيجني اوي نجلاء حطت السيجاره في بقها وكانت عملت كاس شربته بسرعه وسابته من ايديها وايديها بتلعب في كسي خلص الفيلم الاولاني كنا خلصنا السيجاره وعملنا دماغ عاليه اوي وفي لحظه كنا احنا التلاته عااسرير مدرنغين انا ونجلاء نايمين عكس بعض ورشا بتلعب في بزي شويه ورشا رفعت رجل نجلاء لحد ما طيزها بقت عند وشها ونزلت علي كسها وطيزنز لحس وايدها عَماله تلعب في طيزها وَكسها مسكتش رحت مقرفصة وقعدة بكسي علي بق نجلاء بس رشا كانت فنانة جنس قطعت نجلاء لدرجة ان نجلاء وبقت بتشفط كسي شفط بلسانها رشا جابت الزبر ومسكت بايديها وحطيته علي كسها وبقت تدخله في طيز نجلاء كان جسمها ابيض وجميل هيج البت رشا عليها دخلت في بوسه طويله في بق نجلاء لقتها هايجه عالاخر وبتاكل شفايفي اكل سبتها ونزلت الحس كس رشا اللي ماسكه كس نجلاء وهاتك يا لحس ما هديتش غير لما لحست كسها وحطيت صوابعي في كسها وايديا في خرم طيزها نجلاء بعد ما سابتها رشا جت تلحس كسي وبقي المنظر انا بلحس كس رشا وورايا نجلاء بتلحس كسي وتلعب في طيزي فضلنا عالوضع ده مده لحد ما ريحنا بعض ونمنا مدرمغين من السكر والسطل جنب بعض ملط ولسه الشاشه شغاله عالافلام بتخلص وتتعاد تاني</p><p></p><p></p><p></p><p>الجزء الرابع</p><p></p><p>بعد ما صحيت ما النوم الصبح وطبعا الصداع كان قاتلني كالمعتاد بس لقيت رشا صحيت قبلي وقاعده متنحه للشاشه المنظر كان غريب احنا التلاته ملط ونجلاء لسه نايمه والشاشه لسه شغاله بتعرض الفلاشه بتاعة نجلاء ورشا باصلها ومتنحه</p><p></p><p>رشا واضح انها كانت بتلوم نفسها في مرحلة جلد الذات عشان اول مره تعمل كده وطبعا الموضوع غريب بالنسبه لها وكمان انها تشرب وتاخد مخدرات كمان خلاها مستغربه</p><p></p><p>ميرفت* مالك يا رشا</p><p></p><p>رشا راحت معيطه وقعدت تلطم علي وشها مسكتها ميرفت رخدتها في حضنها</p><p></p><p>ميرفت* مستغربه اهدي بس في ايه</p><p></p><p>رشا* عملتي فيا ايه انا عملت كده ازاي</p><p></p><p>ميرفت* اهدي بس وانا حافهمك انتي متجوزه بقالك اد ايه</p><p></p><p>رشا * يعني حوالي ١٠ سنين</p><p></p><p>ميرفت* بصراحه كده عامله ايه مع جوزك</p><p></p><p>رشا* اايه لازمة الكلام ده وبعدين مانا حكاتلك قبل كده</p><p></p><p>كانت نجلاء بدات تصحي</p><p></p><p>نجلاء* مالكو في ايه</p><p></p><p>ميرفت* رشا ندمانه عاللي حصل امبارح وبصت لرشا ممكن تحكيلنا ومتتكسفيش من نجلاء زي اختك الكبيره</p><p></p><p>نجلاء* لو مكسوفه تتكلمي قدامي انزل</p><p></p><p>رشا* لا مفيش حاجه بصو هو اول جوازنا كان كويس بس هو يعني عنده قصدي صغير وكده يعني بس واضح انه مبيحبش الموضوع ده وحسيت انه بيلاقي متعته اكتر في الافلام وشفت كذا مره بيتفرج عليها لحد ما الفضول خلاني اخش اشوف ايه اللي عاجبه في الافلام دي لقيت حاجات غريبه اشكال رجاله وستات واحجام واوضاع غريبه وبقيت بحب اتفرج عالافلام دي وبقت بريح نفسي بس عمري ماتصوزت اني ممكن اعمل كده</p><p></p><p>نجلاء *طب ايه الفرق بين اللي احنا بنعمله واللي انتي بتعمليه انتي ده</p><p></p><p>رشا* لا ده حرام ده شذوذ</p><p></p><p>ميرفت* واللي انتي بتعمليه حلال وفرجتك عالافلام حلال وانه يسيبك كده حلال مش كده احسن ولا تقعي في واحد يضحك عليكي وبعد كده تبقي فضيحه تقدري تقرليلي مين فين تقدر تقول حاجه عارفه ليه لاننا في الهوا سوا</p><p></p><p>نجلاء* احنا عرفنا ظروفك ان الاوان تعرفو انا بقيت كده ازاي عشان نبقي فعلا في الهوا سوا ونبقي عريانين قدام بعض</p><p></p><p>رشا مقاطعه *يا ريت يا نجلاء انا سالتك قبل كده بس انتي كنتي مافوره فمجاوبتيش عليا</p><p></p><p>نجلاء* انا اول ما حصل مرض جوزي ورقد في السنين واتشل مفكرتش في حاجه وقتها غير خدمته واني اقوم بواجبي ناحيته لحد مالدكتور قالي مينفعشي تخدميه لوحدك ولازم وجود ممرضه معاه وفعلا جاب ممرضه قعدت اتكلمت معاها وغرفت انها مطلقه ومتفرغه وطبعا مدخلتش في حياتها الشخصيه عشان اعرف اتطلقت ليه كان كل همي اانها تبقي متفرغه وخلاص لحد ما في يوم دخلت استحمي ولمحت حد واقف علي باب الحمام عملت مش واخده بالي ووقفت ورا الباب بسرعه وفتحت الباب لقتها واقفه بتبص عليا</p><p></p><p>نجلاء * انتي بتعملي ايه هنا</p><p></p><p>الممرضه * اص اصلي كنت عايزه اعمل حمام</p><p></p><p>نجلاء * طب مانتي عندك حمام جوه</p><p></p><p>الممرضه* اصل الحاج نايم ومش عايز اصحيه</p><p></p><p>اتكرر الموضوع ده كتير مره تبص عليا وانا بغير هدومي تيجي تقعد جنبي وتلزق فيا كده حسيت ان في حاجه غلط في الاول افتكرتها حراميه بس لما لقيتها مركزه تشوفني عريانه استبعدت الفكره لحد ما واجهتها</p><p></p><p>نجلاء * انتي مالك حساكي فيكي حاجه غريبه</p><p></p><p>الممرضه* حاجه حاجة ايه يعني</p><p></p><p>نجلاء * يعني مش فاهمه كلميني بصراحة واوعدك مش حقول لحد انتي بتعملي كده ليه</p><p></p><p>الممرضه* بعمل ايه يعني</p><p></p><p>نجلاء * بتعملي حاجات غريبه وانتي فاهمه بقي</p><p></p><p>الممرضه* بصي انا حاحكيلك بس ده سر بيني وبينك انا دخلت مدرسه لحد اعدادي وبعدها دخلت ثانوي تمريض اتعرفت علي شلة بنات علموني كل حاجه عن الجنس بعدها لقيتهم بدا يحسسو علي جسمي وفضلنا مع بعض ٣ سنين لدمنت فيهم الموضوع ده بس مكنتش اتفتحت لسه وده كان السبب الرئيسي في فشل جوازي اني مكانتش بلاقي متعتي غير مع بنت زيي</p><p></p><p>نجلاء * غريبه انا اول مره اسمع حاجه زي كده انا اعرف ان الموضوع ده لازم وجود راجل يعني عشان عشان انتي فاهمه بقي</p><p></p><p>الممرضه* قصدك العضو لا فيه حاجات شبه طالعه صناعي</p><p></p><p>لقتها جت قعدت جنبي ومسكت ايدي وبتقلي عارفة انا اول مره كانت اصعب مره بالنسبه لي بس حسيت بمتعة متتوصفش عارفه ليه</p><p></p><p>نجلاء * ليه</p><p></p><p>الممرضه* عشان الست عارفه كل حته في جسمك بتهيجك وتروح عليها انما الراجل لا</p><p></p><p>كلامها هيجني اوي خصوصا اني كان بقالي ياما محدش لمسني ومرض جوزي طول اوي</p><p></p><p>الممرضه* بقلك ايه انا حاروح اجيب حاجه نشربها عشان نعرف نتكلم</p><p></p><p>نجلاء * لا خليكي انت انا حاقوم اعمل</p><p></p><p>الممرضة* لا مالوش لازمه خليكي مريحه</p><p></p><p>قامت عملت اتنين نسكافيه اللي هو نفس النسكافيه اللي شربتيه يا ميرفت شربته ودخلت اتطمنت عالحاج وطلعت كنت سخنت وبدات العب في صدري وايدي راحت علي كسي وبدات اعرق</p><p></p><p>طلعت لقتني كده قعدت جنبي وحطت ايدها علي ضهري وفضلت تنزل بايديها لحد ما وصلت لطيزي وبدات تحسس عليها</p><p></p><p>نجلاء* انتي بتعملي ايه</p><p></p><p>الممرضه* ايه حاريحك انتي مش تعبانه</p><p></p><p>نجلاء * طب ايه اللي خلاني كده مش عارفه</p><p></p><p>الممرضه* انا حافهمك كل حاجه</p><p></p><p>وراحت شدا التي شيرت وبدات تاخد خطوات ايجابيه وانا كنت استسلمت ليها خالص كنت في حاله لا قادره اقبل ولا ارفض بقت قاعده بالبرا راحت فكاها وفضلت تبوص فيا وايديها بتلعب في صدري وانا هجت خاص راحت نزلت قلعتني البنطلون والاندر وايديها بتلعب في خرم طيزي بشكل دائري وده هيجني اوي وقعدت تبوسني وكان بوس رهيب كنت اول مره اهيج من بوسه نزلت تمص في الحلمه وبعدين نزلت لحس علي بطني لحد ما نزلت علي كسي وبقت بتلعب في زنبوري وتلعب بلسانها في فتحة كسي هنا كنت خلاص بقيت منهاره وبقت تدخل صوابعها في كسي وقامت جابت من شنطتها حاجه انا كنت اول مره اشوفها شبه العضو الذكري كده ودخلته في طيزي وكنت بتوجع اوي خصوصا انها تول مره بقت تجيب كريم وتحطه على طيزي اليوم ده جبت بطريقة مهوله نافوره طالعه مني خصوصا اني اصلا كنت هيجانة بسبب النسكافيه ده وكمان البت دي كانت فنانة جنس وعلمتني ازاي اعملها زي ما بتعملي</p><p></p><p>بقينا كل يوم علي كده ابتدت تعلمني الشزب والمخدرات كانت كل يوم تجيب خاجه اول مره كانت بيره وبعدين ويسكي وفودكا وحشيش وبانجو لدرجة انها مره واحنا ملط مع بعض اديتني حقنة هيروين بس كانت مره واحده وفهمتني وقتها انها مش حتكررها عشان متعودش عليها وبرشام وفهمتني وقتها ان اللي احنا بنشربه ده بيزود المتعة ويخلينا في حالة سعاده وجابتلي وقتها شنطة مليانه أعضاء صناعية والعاب جنسية</p><p></p><p>وطبعا مع انشغالنا بالمتعة كل يوم وحالة السكر الشديد اللي كنا فيها ابتدت تهمل في التزامتها كممرضة والحاج ساءت حالته والدكتور جه وعرف وقتها انه مبياخدش الدوا ومشاها وجاب واحده تانيه</p><p></p><p>طبعا بعد ما مشيت كنت خلاص اتعودت َعلي الموضوع ده بس مكنتش عارفه اجيب الحاجات دي منين لحد ما رحت مره محل درينكيز جبت بيره واتعرفت عالشاب اللي هناك وخدت نمرته وفي مره واحنا بنتكلم فهمته اني عايزة حشيش لقيته غاب شويه وجابلي بقيت كل ماعوز حاجه اكلمه</p><p></p><p>وارجع البيت اشرب واسكر والعب بالحاجات اللي سابتهلي دي في كسي لحد مانام لحد ماتعرفت علي ميرفت واتبعت معاها نفس الطريقه بس كده</p><p></p><p>رشا* طب ايه لازمة الخمره والحاجات دي</p><p></p><p>ميرفت* ماهي الحاجات دي اللي بتخليكي مبسوطه</p><p></p><p>نجلاء * انا حافهمك يا رشا احنا مش بنات ليل ولا بتوع دعارة احنا ناس عاديه القدر وقعها القدر في ظروف بس لينا متطلبات زي اي ست متجوزه طب عشان نتقبل الموضوع ده نعمل ايه يبقي نعمله واحنا مغيبين اهو مننا نتبسط ومننا نريح ضميرنا اللي تاعبك بقاله ساعتين ده</p><p></p><p>رشا* فعلا عندك حق</p><p></p><p>نجلاء * اسيبكو انا وانزل اشوف ورايا ايه</p><p></p><p>ميرفت* طب ما تيجي نظبط الكلام الاول</p><p></p><p>رشا* لا كفايه كده انا نازله اروح ابص عالعيال</p><p></p><p>قامت رشا دخلت الحمام وانا صبيت كاس وشربته ونجلاء قامت لبست الروب ونزلت شقتها وانا ري مانا قاعده عالترابيزه ملط ولعت سيجارة حشيش شربتها وكاس ورا التاني لحد ما بقيت في التمام لقيت رشا لابسه ونازله</p><p></p><p>ميرفت انا نازله عايزه حاجه</p><p></p><p>ميرفت* ها اه عايزه اتناك هيء</p><p></p><p>رشا* يخربيتك عالصبح كده خمره انتي خلاص مفيش فايده فيكي فين ميرفت اللي كان الكل بيحلف باخلاقها سلام</p><p></p><p>صحيت علي بالليل لقتني زي مانا ملط قمت شلت كل حاجه وطفيت التلفزيون وخدت شاور ببص في الساعة لقتها ٩ رنيت علي</p><p></p><p>رشا * اللي قالتلي انها حتبات النهارده في البيت وحتيجي بكره</p><p></p><p>ميرفت* طب خلاص تعالي بدري عشان نروح نزور اخوكي ماشي</p><p></p><p>رشا* خلاص ماشي حاجيلك بدري</p><p></p><p>كنت حاكلم نجلاء افتكرت انها نازله مع اخوها</p><p></p><p>دخلت المطبخ عملت شوية حاجات للزياره ودخلت انام معرفتش قمت عملت كاس دوبل شربته ونمت مصحتش غير علي خبط رشا الصبح</p><p></p><p>رشا*كل ده نوم انا عماله اخبط من بدري انا قلت حلاقيكي ملط في حضن نجلاء</p><p></p><p>ميرفت* يا ريت اصل نجلاء كانت نازلة مع اخوها انا معرفتش انام شربت كاس ونمت</p><p></p><p>رشا * عشان كده يخربيت الخمره اللي حتموتك دي خشي خدي شاور والبس بسرعه عشان ننزل</p><p></p><p>دخلت خدت شاور وطلعت بالروب وطلعت الهدوم ولسه بلبس الاندر والبرا لقيت رشا راحت حاضنني من ورا وقلعتني الروب وبقت بتلعب في الحلمه وراحت حطا ايدها في خرمي وقعدت تلعب فيه هيجتني اوي</p><p></p><p>ميرفت* رشا ااااه كفايه يا رشا ااااه مش قادره لفيت بسرعه ولس خاتكلم كانت خاطفاني ببوسه وايدها بتلعب في كسي ودخلت صوابعها في كسي صوباع صوباع وفضلت تدخل وتطلع فيهم وانا بتلوي في ايديها كل ده وانا واقفه ورجلي مش شايني ومتعلقه فيها لحد ما جبتهم علي ايديها</p><p></p><p>رشا* انتي جسمك فاجر يا بت منظرك هيجني</p><p></p><p>ميرفت* طب كده حنتاخر</p><p></p><p>رشا* لا يا روح امك تريحيني زي ما ريحتك بقلك جسمك هيجني انتي كل ده مش فاهمه</p><p></p><p>لقيتها قلعت الفستان اللي مكاننش لابسه تحتيه حاجه وسابت ال**** زي ماهو ونزلت دعك في كسها بايدي وبلساني وايدي التانيه في طيزها وبقت ادخل الاتنين مع بعض لحد ماستريحت لبسنا بسرعه وانا كمان لبست البنطلون من غير اندر والتي شيرت كان ليجن من غير برا وحطيت الجاكت وقفلته عشان تفاصيل صدري والحلمه كانت باينه ماللتيشيرت</p><p></p><p>ميرفت* رشا البسي برا منظر صدرك باين وملفت اوي مش عايزين اخوكي يتكلم في حاجه النهارده</p><p></p><p>رشا* طب مانتي اهو مش لابسه</p><p></p><p>ميرفت* ما هو قافله الجاكت مش مبين حاجه</p><p></p><p>رشا خدت واحدة من عندي ولبستها ونزلنا ركبنا العربية وطول السكه تحسس علي كسي وتدخل ايدها جوه البنطلون</p><p></p><p>ميرفت*رشا اااه كفايه انا عالطريق انا اعصابي باظت مش قادرة انتي مشبعتيش ماللي عملناه</p><p></p><p>رشا*لا مشبعتش متركني في اي حته وتريحيني</p><p></p><p>ميرفت*طب نخلص الاول موضوع الزياره ونروح البيت وحاظبطك ظبطه حلوه شيلي ايدك بقي كنت جبت في البطلون ومكنتش لابسه اندر فاتحرجت جدا</p><p></p><p>ميرفت* عاجبك كده حانزل ازاي انا كده</p><p></p><p>رشا* متشغليش بالك الجاكت حيداريها</p><p></p><p>نزلت وانا ماشيه في الزحمه كمية **** اللي يمسك طيزي واللي بيعبصني واللي كان بيعرف اني مش لابسه اندر كان بيسوق فيها ورشا كمان لاحظت انها بتعض علي شفايفها</p><p></p><p>دخلنا الزياره ورحنا عالتفتيش قلعت الجاكت ورفعت التي شيرت ولسه حاقلع البنطلون قالتلي عدي ورشا بترفع الفستان قالتلها خلاص دخلت جوه ورفعت سوستة الجاكت عند رقبتي وصالحت علاء عشان كان زعلان من المره اللي فاتت واحنا طالعين نفس البعابيص وازيد شويه</p><p></p><p>ركبنا العربيه وكنت خلاص علي اخري ورشا حاطه ايديها علي كسها بتدعك فيه قلعت الجاكت وسبته عالكرسي اللي ورا والتي شيرت كان مفصل جسمي اكني مش لابسه حاجه</p><p></p><p>ظلعت بالعربيه</p><p></p><p>ميرفت * مالك يا بت في ايه</p><p></p><p>رشا* اسكتي يا ميرفت في واحد كان ماسك طيزي قفش وبعبابيص لما خلاني كنت حاتجن واقله دخله</p><p></p><p>ميرفت* يدخل ايه اومال احنا بنعمل فيكي ايه من امبارح مانا زيك اهو اتهريت بس ماقولش كده</p><p></p><p>رشا* طب ما تريحيني بقي يا ميرفت</p><p></p><p>ميرفت* ادينا مروحين اهو عندي ونظبط الدنيا مع بعض لاقيتها فكت زراير البنطلون وحطيت ايديها علي كسي وعماله تدعك فيه بايديها وبقت تدخل صوابعها هيجتني رحت حاطة ايديا اليمين علي كسها من الفستانوماسكه الدركسيون بايديا الشمال وهي ماصدقت ورفعت الفستان لفوق وبقيت احط صوابعي في كسها والعبلها لحد ما جابتهم</p><p></p><p>ميرفت * نزلي فستانك واربطيلي البنطلون ده اللي انتي فكتيه</p><p></p><p>رشا* ايه ده هو خلاص كده لا انا عايزه تاني</p><p></p><p>ميرفت* انتي ايه يا بت متشبعيش خلاص نروح ونشوف الحوار ده</p><p></p><p>رشا* نروح فين انا شقتي اقرب وكمان اعمل اكل للمعدول جوزي والعيال وننزل مع بعض نقضي السهره عندك للصبح</p><p></p><p>ميرفت * عايزين ننضف الشقه من اي ازايز لاحسن امي فاضلها كام يوم وتيجي مش عايزها تلاقي حاجه في الشقه</p><p></p><p>رشا* بس كده انا حاشربهم كلهم</p><p></p><p>ميرفت* تشربي ايه ده انتي تموتي فيها انا حاجيب نجلاء معانا النهارده ونعمل سهرة حلوة مع بعض</p><p></p><p>رشا* يا ريت نجلاء دي حكايه</p><p></p><p>ميرفت * ماهي خلاص مسافره دبي مع اخوها الاسبوع الجاي حيبقي انا وانتي بس</p><p></p><p>رشا* تصدقي زعلتيني انا حبيتها اوي حساها طيبه اوي</p><p></p><p>ميرفت* هي فعلا طيبه اوي يلا وصلنا لبست الجاكت وقفلته ونزلت طلعت فوق مع رشا اللي اول ما طلعنا دخلتني علي اوضة النوم وقلعت ملط وقلعتني وهاتك يا بوس ولحس وعملنا مع بعض وخدنا وقت طويل وكان عندها عامود شبه العضو بس طويل قالتلي انه مكسور مالكرسي خدته وبقيت ادخله في طيزها وكسها لحد مارتاحت خالص وعملت معايا برضه وطلعنا دخلنا الحمام ومخلصتش من لمساتها برضه</p><p></p><p>طلعت لبست جلابيه من عندها ودخلت عملت الاكل</p><p></p><p>ميرفت* اساعدك في ايه</p><p></p><p>رشا* لا خليكي انتي خدي بس شوفيلي التليفون بتاعي تقيل ليه كده انتي بتفهمي في الحاجات دي</p><p></p><p>خدت التليفون اللي كان فعلا تقيل جدا دخلت للملفات لقيت عليه فيديوهات سكس من كل الانواع حتي الواتس لغلبيته جروبات سكس دخلت عملت تنظيف للملفات المؤقته وكان عليه فيروس من مواقع السكس شلته وعملت ايقاف للتطبيقات الجها. بقي طلقه</p><p></p><p>ميرفت*خدي تليفونك اهو الجهاز بقي طلقه اهو بس نصيحه مني ريحي كسك عشان التليفون يرتاح ورحت معبصاها في كسها</p><p></p><p>رشا* بلاش الحركه دي عشان بتهيجني والا حسحبك علي جوه تاني هو التليفون كان ماله</p><p></p><p>ميرفت* لا مفهوش حاجه جواه ناس ياما بتنيك بعض فتلاقيه مستحملش وتعب ماللي شافه.</p><p></p><p>رشا*ههههه هههههه ده اكيد من قبل ماعرفك</p><p></p><p>خلصت وطلعنا شغلنا التلفزيون وجوزها جه سلم عليا قعدنا اتغدينا وقالها ان الاسبوع الجاي عنده ماموريه ومسافر</p><p></p><p>رشا بصتلي وغمزت ابتسمتلها وفهمت طبعا</p><p></p><p>خلصنا الاكل وقامت شالت وقمت عملت انا الشاي خده ودخل اوضته قعد عالكمبيوتر ورشا دخلتله الشاي جوا</p><p></p><p>شربت الشاي ودخلت لبست لقيت رشا جايه</p><p></p><p>رشا* ما لسه بدري حنمشي دلوقتي</p><p></p><p>ميرفت* كفايه كده انتي حتعملي حاجه تانيه</p><p></p><p>رشا* اه عايزاكي دلوقتي</p><p></p><p>ميرفت* لا بجد مش حينفع دلوقتي نروح هناك البيت عندي واعملك اللي انتي عايزاه</p><p></p><p>رشا * ماشي</p><p></p><p>لبست رشا عبايه شفافه اوي عاللحم قالتلي ايه رأيك كده</p><p></p><p>ميرفت * اووف جامده اوي لا ومثيره اوي هيجتني عليكي بس برضه مش حاعمل حاجه غير عندي</p><p></p><p>نزلنا وطبعا جوزها مخدش باله من منظرها وهو قاعد مركز في الكمبيوتر</p><p></p><p>ركبت عربيتي رحنا البيت عندي واحنا طالعين عدينا علي نجلاء اللي اول ما شافت رشا راحت قرصاها من كسها</p><p></p><p>نجلاء * ايه الحلاوه دي اانتي كنتي ماشيه كده</p><p></p><p>ميرفت * كويس ان معانا عربيه كان زمانا اتفضحنا النهارده</p><p></p><p>حنستناكي ومتجيبيش حاجه عشان عايزه اخلص مالحاجه اللي عندي دي امي قربت تيجي</p><p></p><p>نجلاء * وانا كمان عندي شوية حاجات عايزة اسيبهالك قبل مسافر</p><p></p><p>رشا* هو عشان كل واحده عايزه تخلص مالبلوة اللي عندها تموتونا بقولكو ايه اللي يخلص يخلص واللي مايخلصش حاخده عندي اشيله في شقتي واشرب براحتي بقي</p><p></p><p>نجلاء * تصدقي عندك حق شاطره يا بت</p><p></p><p>ميرفت* فعلا هو ده الحل</p><p></p><p>طلعنا شقتنا دخلت اغير هدومي لقيت رشا طالعه وماسكه كانز بيره</p><p></p><p>ميرفت * جبتيها منين دي</p><p></p><p>رشا * كنت بدور في التلاجه علي ميه ولا حاجه ساقعة اصل الجو حر اوي لقيت دي مشبره اجيبلك واحده</p><p></p><p>ميرفت * تصدقي كنت ناسيهم هاتيهم نشربوهم</p><p></p><p>شربنا البيره ورحت جبت الحاجات اللي كانت نجلاء سايبهمولي وقلعنا ملط وظبط رشا لحد ما قالتلي كفايه انا تعبت نمنا جنب بعض ملط لحد ما سمعنا جرس الباب</p><p></p><p>ميرفت* دي تلاقيها نجلاء</p><p></p><p>رشا* حاروح افتحلها.</p><p></p><p>ميرفت * وانتي كده</p><p></p><p>رشا * اه عادي فيها ايه</p><p></p><p>ميرفت * طب قولي مين الأول</p><p></p><p>دخلت نجلاء وجايبه معاها ٣ شنط مليانه خمرة وحشيش</p><p></p><p>ميرفت* يا لهوي ايه كل ده دانا كل اللي ازازتين ونص</p><p></p><p>رشا* مصلحة دول بتوعي بقي</p><p></p><p>نجلاء* خلاص نشرب النهارده اللي عندك ودول خديهم زي ما هما كده وديهم لرشا بعربيتك</p><p></p><p>ميرفت* خلاص ماشي وجابت الحشيش ولفت ٦ سجاير والانفاس اشتغلت والدخان كتر والكاسات اتصبت</p><p></p><p>نجلاء * بت يا رشا ما تقومي تلبسلنا العبايه دي لاحسن مشفتهاش كويس وانتي طالعه</p><p></p><p>رشا كانت قاعده بجلابية نص كوم عاللحم بس كتر الشرب والسطل خلي رشا كانت مش قادره تقوم عشان تغير هدومها</p><p></p><p>ميرفت* طب بذمتك قعده حلوة زي دي تعرفي تقومي تصلبي طولك عشان تغيري هدومك دانا لو عرفت مكان الباب ابقي جدعه وبعدين سهله هي العبايه كانت مخلياها ملط اهي رحت مقلعاها الجلابيه بقت ملط</p><p></p><p>رشا* ايه ده الجلابيه فين انا اتسرقت هي مالها بردت ليه كده</p><p></p><p>نجلاء * انا دلوقتي حدفيكي حالا</p><p></p><p>نجلاء قلعت هدومها وراحت نايمه فوقها وشفايفها بتمص شفايف رشا في بوسه طويله قطعت فيها شفايف رشا وبعدين نزلت علي بطنها لحس لحد ما وصلت لكسها وبقت تمص فيه وتلحس وتدخل لسانها وتعض زنبورها رشا كانت في غيبوبه حالة السكر والسطل كان مخليها عجينه طريه في ايد نجلاء خصوصا ان رشا مكانتش واخده علي جو الشرب والمخدرات زي نجلاء انا بقي كنت زي نجلاء في حالة نشوه وانبساط ومدركه اللي بتعمله نجلاء في رشا حاولت اجيب الزبر الصناعي معرفتش اقوم اتسندت لحد ماعرفت اقوم واتطوح لحد ما جبته وجيت كانت لسه نجلاء مستفرده بكس رشا كان باين انها هايجه عليها من ساعة ماشافتها بالعبايه رحت جايه ورا نجلاء وحط الزبر في طيزها واحده واحده لحد ما دخل كله وبقيت ادخله واطلعه فاقت نجلاء وسابت رشا وبقت متجاوبه معايا ومستمتعه بالنيك في طيزها قعدت عالارض وفردت رجلي جت نجلاء تلعب في كسي وتلحس فيه وانا لسه حاطه الزبر في طيزها لحسها هيجني خالص</p><p></p><p>ميرفت* اااه كمان اااه جامد ااايوه مش قادره</p><p></p><p>كنت قاعده في ضهر الترابيزه مديت ايدي سحبت الازازه وبقيت بصب علي الكس ونجلاء تشفظه نجلاء خدت مني الزبر وحاولت تحطه في طيزي وتضغط لحد ما دخل ونمنا عكس بعض انا بلحس في كسها وهي بتلعب في طيزي ببص لقيت رشا جنبنا متسنده علي ضهر نجلاء</p><p></p><p>رشا * انتو بتعملو ايه</p><p></p><p>نجلاء شالت الزبر وقررت تحطه في طيز رشا وطبعا رشا مستجيبه لاي حاجه بقيت انا الحس كس رشا ونجلاء تلعب في طيزها</p><p></p><p>بعد شويه كنا خلاص كلنا تعبنا وبقينا تمام قعدنا نشرب لحد ما نمنا من كتر الشرب مش عارفه صحينا امتي بس كنا في حالة غيبوبه المنظر كان مثير رشا نايمه علي بز نجلاء وانا علي حجرها ووشي مقابل لكسها ونجلاء مدلوقه عالترابيزه</p><p></p><p>بس فاكره اننا كنا حوالي بعد الضهر كده كانت الازايز تقريبا خلصت وفاضل حاجه بسيطه يعني تقريبا كل واحده كانت شاربه نص ازازه لوحدها ابتدينا نفوق شويه</p><p></p><p>انا الاول وبعدين رشا وبعدين نجلاء دخلنا خدنا شاور واحنا بنتسند علي بعض ونجلاء عملتلنا قهوه لحد ما فقنا ونجلاء نزلت شقتها وانا ورشا طلعنا لمينا القعده لقيت رشا بتفضي اللي فاضل وبتشربه</p><p></p><p>ميرفت* يخربيت الغباء يعني احنا لسه بنفوقك وبنستحمي ونشرب قهوه عشان نفوقك وانتي بتسكري تاني</p><p></p><p>رشا* يعني حنرميه يعني وبعدين انا داخله انام القهوه مش حتخليني انام تعالي بس</p><p></p><p>ميرفت* لا كفايه كده مش عايزه</p><p></p><p>رشا فضت كل الخمره اللي عالترابيزه في بقها ودخلت تتطوح لحد اوضة النوم ونامت</p><p></p><p>وانا قاعده لوحدي اتصلت بنجلاء قالتلي.</p><p></p><p>نجلاء * ايوه يا ميرفت مالك</p><p></p><p>ميرفت* انتي حتنامي ولا ايه</p><p></p><p>نجلاء * لا القهوة فوقتني حاقعد شويه</p><p></p><p>ميرفت* طب كويس حانزل اقعد معاكي</p><p></p><p>نزلت لنجلاء سالتني علي رشا حكتلها ضحكت اللي كانت قاعده ولعتلنا سيجارتين حشيش شربناهم</p><p></p><p>نجلاء * انا جعانه تاكلي معايا</p><p></p><p>ميرفت * ياريت</p><p></p><p>بعتت جابتلنا اكل اكلنا قلتلها</p><p></p><p>ميرفت'بصراحه كده اللي احنا بنعمله ده صح ولا غلط</p><p></p><p>نجلاء * اكيد غلط طبعا</p><p></p><p>ميرفت* غلط ليه</p><p></p><p>نجلاء * ايه فكرني حاقولك صح عشان انام معاكي واتمتع بجسمك لا انا صريحه مبحبش الكدب انا فهمتك قبل كده كل واحده ليها ظروفها اللي خلتها كده بس مش دي المصيبه حاسالك سؤال بس</p><p></p><p>لو جالك راجل دلوقتي ولا علاء طلع حتنامي معاه</p><p></p><p>ميرفت * الصراحه مش عارفه بس حاسه ان لو حصل كده مش حاكون مبسوطه</p><p></p><p>نجلاء * هي دي المصيبه بقي خصوصا انك اتغيرتي يعني ممكن تاخدي كاس او سيجاره علي سبيل الانبساط انما في وجود جوزك وامك لازم تبطلي كل ده وحتبطليه عارفه ان انا السبب انا اسفه متزعليش مني انا مسافره وعايزكي تكوني مسامحني</p><p></p><p>ابتدت نجلاء تعيط خدتها في حضني</p><p></p><p>ميرفت * انا مش زعلانه منك بالعكس انا مبسوطه اني شفت دنيا جديده ايا كانت بقي حلوه وحشه المهم نعيشها واللي جاي بقي مش عارفه حيحصل فيه ايه</p><p></p><p>طلعت من عند نجلاء بالليل لقيت رشا لسه نايمه نمت جنبها قمنا بدري نضفنا الشقة ولمينا كل الازايز الفاضيه والبيره وخبيت الحشيش في العربيه ورميتهم بعيد ووصلت رشا لبيتها عشان تعمل اكل لجوزها وعيالها وخدت معاها الشنط اللي طلعتها نجلاء خبتهم عندها تاني يوم ماما والعيال جم رحبت بيهم اوي وقعدت معاهم اليوم كله كانو وحشني اوي بعدها بيومين نجلاء سافرت رحت معاها المطار سلمت عليها واتصلت برشا سلمت عليها</p><p></p><p>الجزء الخامس</p><p></p><p>بعد وصول امي والعيال البيت قعدت يومين معاهم وبعد كده سافرت نجلاء ومعاها جوزها ورشا رجعت بيتها نعبت اوي خصوصا اني كنت متعوده علي وجودهم معايا واتعودت عالممارسه معاهم حتي عاداتي اتغيرت بقيت اول ماصحي الف سيجاره واخش اشربها في الحمام وبقيت اشرب سجاير عاديه وملفوفه طول اليوم واخش اوضتي بالليل العب بالحاجات اللي سابتهالي نجلاء لحد ماستريح وانام صحيت مالنوم لفيت السيجاره وداخلة عشان اشربها لقيت تليفوني بيرن ببص لقيته المحامي</p><p></p><p>ميرفت* الو اذيك يا استاذ مجدي عامل ايه</p><p></p><p>مجدي * ازيك يا مدام عامله ايه كنت عايز ابشرك ان في امل كبير ان علاء يطلع الجلسه الجايه</p><p></p><p>ميرفت* بجد يا استاذ طب كويس</p><p></p><p>مجدي* عايزك لما تروحي لعلاء تبلغيه بقي</p><p></p><p>ميرفت * حاضر متشكرين يا استاذ</p><p></p><p>قفلت السكة ودخلت الحمام شربت السيجارة وعملت الدماغ التمام وصبط دماغي وبقول لنفسي</p><p></p><p>ميرفت* علاء طالع وده حينيك مين خلي ينيك نفسه بقي هههههه هههههه</p><p></p><p>طلعت مالحمام لقيت امي واقفة بتقولي</p><p></p><p>امي* ايه يا ميرفت كنتي بتكلمي مين وبتضحكي</p><p></p><p>ميرفت* انا بتكلم لا ابدا خالص دانا حتي مبعرفش اتكلم بشاور بس اهو هههههه</p><p></p><p>امي* مالك يا بت فيكي ايه</p><p></p><p>ميرفت* لا انا تمام انتي عامله ايه يا غاليه</p><p></p><p>امي* لا انتي مش طبيعيه اوعي اوعي عشان اخش الحمام ايه ده ايه الريحه دي دخان ايه ده</p><p></p><p>ميرفت* لا مفيش دخان ولا حاجه ده تلاقيه من عند الجيران شغلي الشفاط يا حجه</p><p></p><p>طلعت دخلت اوضتي اتصلت برشا عشان ابلغها موضوع اخوها علاء بس لاحظت انها مش طبيعيه في كلامها</p><p></p><p>ميرفت* ازيك يا رشا عامله ايه</p><p></p><p>رشا * اهلا ازيك يا يا ميرفت وحشاني ووحشني كسك</p><p></p><p>ميرفت* متحترمي نفسك يا لبوه مالك</p><p></p><p>رشا* طب ما تيجي شويه وانا احترم نفسي</p><p></p><p>ميرفت * انتي كسك مبيهداش نسيتيني كنت حاقولك ايه المحامي اتصل وقال ان في امل ان اخوكي يخرج خلاص</p><p></p><p>رشا* حلو اوي اوي ما تيجي نحتفل بالمناسبه دي هيء</p><p></p><p>ميرفت* يخربيتك انتي شاربه عالصبح اه مالازايز كلها عندك طب افرضي جوزك ولا عيالك شافوكي كده</p><p></p><p>رشا* اصلي قومت الصبح تعبانه وعايزه استريح قلت اخد شويه كده يهدو المسائل شويه وجوزي اصلا سافر النهارده</p><p></p><p>ميرفت* طب بصي يا لبوه تعالي باتي معايا النهارده وبكره الصبح نروح لعلاء ونرجع عالبيت عندك بقي ونولعها بس حتعملي ايه في العيال</p><p></p><p>رشا* عيال مين بصي انا مش مركزه بالراحه عليا كده عشان افهم يعني اجيلك دلوقتي</p><p></p><p>ميرفت* يا دي النيله انتي تخشي تاخدي دش وتشربي شوب قهوه وتجيبي العيال وتيجي</p><p></p><p>رشا* ها اه كويس برضه ماشي ماشي ايوه اعمل ايه بقي</p><p></p><p>ميرفت* اقفلي يا رشا انا جايالك انا لو سبتك احتمال تشربي اكتر من كده وتموتي نفسك</p><p></p><p>ميرفت*سلام</p><p></p><p>طلعت فطرت مع العيال وانا الصراحه كنت محتاجة رشا تريحني فقلت لماما</p><p></p><p>ميرفت* حاروح اجيب حاجات واروح لرشا اجيبها تبات معايا عشان نروح بكره لعلاء عشان المحامي اتصل وقالي ابلغه انه خلاص حيطلع الجلسه الجايه</p><p></p><p>ماما بفرح * بجد الف مبروك</p><p></p><p>ميرفت* ماشي حالبس وانزل اروح لرشا</p><p></p><p>ماما* طب مش تفطري الاول</p><p></p><p>ميرفت* لا مانا اصطبحت</p><p></p><p>ماما * ايه</p><p></p><p>ميرفت* قصدي شربت قهوة</p><p></p><p>ماما* قهوه عالريق روحي البسي وانا حاعملك سندوتش</p><p></p><p>دخلت لبست البنطلون عاللحم ولبست البرا وفوقها الجاكت وقفلته وحطيت الطرحه وخدت مفاتيح العربيه ونزلت وخدت الساندوتش كلته في العربيه وولعت سيجاره وانا بسوق لحد ما وصلت عند رشا</p><p></p><p>قعدت اخبط عالباب شويه وجت رشا تفتح وهي بتتسند عالباب رحت ماسكاها وسندها لحد ما وضتها اوضة النوم وهي ماسكه فيا الجاكت اتفتح ببص لقيت ازازه كامله فاضله فيها شويه صغيرين</p><p></p><p>ميوفت * يخربيتك هو ده اللي شربت شويه عشان اهدي ده انتي شاربه ازازه لوحدك يا مفتريه بقي ازازه بيشربها ٤ انفار تشربيها لوحدك يا لبوه</p><p></p><p>رشا* اه ليه ها انتي مالك حلوه اوي ليه كده</p><p></p><p>ببص لقيت الجاكت مفتوح والبرا باينه منه لقيت رشا مديت ايديها فكت الجاكت بقي مفتوح خالص بس لسه علي كتفي ومسكت البنطلون بتحاول تفكه بصراحه انا كنت محتاجاها وقتها</p><p></p><p>ميرفت* بتعملي ايه ده وقته</p><p></p><p>رشا* انا تعبانه تعبانه اوي </p><p></p><p>قمت قلعت البنطلون وهي اول ما قلعته نزلت لحس في كسي وعض في زنبوري قلعتها الحلابيه وخدت بق مالازازه ورحت حد صوبعي في فتحة طيزها وهي هاجت وبقت تدخل صوباعها في كسي شربت اخر شريه في الازازه وخدت الازازه وبقت ازقها في فتحة طيزها وهي بتتوجع وهيجانه عالاخر كنت خلاص بجيب سحبت العامود اللي عندها ده ورحت منيماها وبلاه وبقيت الحس كسها وادخل صوابعي لحد ما كسها بقي جاهز بدات ادخله في كسها واطلعه ولسه بزق الازازه في طيزها لحد ما بدات تهدي وجابتهم نمنا جنب بعض ملط لحد المغرب كده</p><p></p><p>صحيت رشا اللي كانت فاقت شويه</p><p></p><p>ميرفت* اصحي يا بت</p><p></p><p>رشا* ايه ده هو ايه اللي حصل وايه اللي جابك هنا</p><p></p><p>ميرفت* انتي ايه انتي عملتيه ده يا بنتي الشرب ليه اصول مش كده ده اسمه جنان ده</p><p></p><p>رشا* معرفش صحيت لقيت نفسي هيجانه قلت اخد شويه اهدي لقيت نفسي كده بس انا كل يوم بشرب بس كاس او اتنين قبل مانام عشان يخمدوني علي طول النهارده الهيجان كان حيموتني بس شكلك قمتي بالواجب</p><p></p><p>ميرفت* طب بلاش تكرريها لحسن تموتي انا برضه كل يوم بشرب سيجاره الصبح وواحده قبل مانام بس الحشيش اهون من ده ودماغه حلوه بس عايزه الحق انا برضه كنت عايزاكي بصي يا ستي انتي حتيجي تباتي عندي النهارده وبكره رايحين لاخوكي زياره عشان نبلغه بكلام المحامي انه خلاص خارج</p><p></p><p>رشا* بجد اخيرا فرحتيني يا ميرفت</p><p></p><p>ميرفت* ماشي حتجيب العيال معانا عشان يقعدو مع ماما وحتفهمي ماما ان حاقعد معاكي هنا عشان في شقة اتسرقت في العماره وانتي خايفة شقتك تتسرق انتي كمان فاهمه كلامي كويس ولا لسه سكرانه الا بالمناسبه انتي شايلة الازايز فين</p><p></p><p>رشا* فاهمه شايلهم في صندوق السرير</p><p></p><p>ميرفت* كويس يا لهوي الساعه بقت ٦ اتاخرت اوي قومي جهزي نفسك عشان نعدي نجيب حاجات ونرجع البيت</p><p></p><p>رجعنا البيت وطبعا ما خلصتش من كلام امي والتليفون مبطلش رن عشان اتاخرت وفهمتها ان رشا كانت تعبانه وقعد معاها</p><p></p><p>دخلنا حضرنا الغدا واتغدينا وجهزنا الحاجه اللي حنوديها لعلاء ودخلنا عشان ننام ورشا كانت جنبي ومخلصتش منها لحد ما عملنا مع بعض وكانت عايزه تعمل دماغ بس مرضيتش اعمل اي حاجه لحد ما نمنا</p><p></p><p>صحيت الصبح لفيت سيجارة ودخلت غسلت وشي وانا طالعه لقيت رشا في وشي</p><p></p><p>ميرفت* يا بختك عملتي دماغ وسايبني</p><p></p><p>رشا* صباح الخير يا رشا لا يا اختي عامله حسابك خدي الجوان ده بس انجزي عشان نمشي لحسن امي تاخد بالها</p><p></p><p>عملنا الدماغ التمام بس المره دي كبيت ازازة كلور في الحمام عشان امي متشمش الريحه</p><p></p><p>رشا* السيجاره دي دماغها حلوه اوي ما تيجي نصطبح</p><p></p><p>ميرفت* يا ريت بس انا عارفه حتلاقي امي دلوقتي علي باب الاوضه</p><p></p><p>رشا*عندي فكره حلوه احنا نقتل امك هههههه</p><p></p><p>ميرفت* انتي خلاص اتهبلتي الخمرة جننتك لا طبعا بعد الشر عليها</p><p></p><p>رشا* يا بت انا بهزر امك دي حبيتي وبموت فيها</p><p></p><p>شويه ولقيت امي واقفه قدامنا وبتقول</p><p></p><p>ماما* صباح الخير يا بنات مش تجهزو بقي عشان تنزلو</p><p></p><p>رشا* بالحق يا ماما الحجه ميرفت حتيجي تقعد معايا الاسبوع ده عشان جوزي مسافر وخايفه عالشقه لتتسرق زي الشقه اللي تحتنا خايفه اتناك لوحدي</p><p></p><p>ماما* ايه نعم</p><p></p><p>رشا* قصدي خايفه انام لوحدي</p><p></p><p>انا تنحت مالكلمه الصراحه خصوصا انها طلعت بعفويه وماسكه نفسي مالضحك ومنظر امي وهي باصلها</p><p></p><p>لبست الجاكت عاللحم وبنظلون جينز ضيق من غير اندر والمره دي جبت طقم شبه لرشا بس كان فاجر عليها خصوصا ان رشا مليانه عني وطيزها اكبر وصدرها اكبر مني انما انا جسمي ملفوف وقصيره شويه وطيزي متوسطه وبزي كمان لا كبير ولا صغير وكانو دايما يقولولي اني شبه ايتن عامر انما رشا جسمها ميلف منظر رشا باللبس ده هيجني</p><p></p><p>ميرفت* فيها ايه لو كنتي سمعتي كلامي واتعلمتي السواقه كان زماني باكل كل حته في جسمك وانتي جنبي زي ما بتعملي معايا</p><p></p><p>رشا* شكلك هيجانه يا بت طب ما تيجي لحسن انا علي اخري</p><p></p><p>ميرفت* طب روحي اقفلي الباب بالمفتاح</p><p></p><p>بسرعه وتعالي يخربيتك هيجتيني</p><p></p><p>عملنا تاني بس المره دي مطولتش ودحلنا الحمام مع بعض خدنا شاور ولبسنا ونزلنا ركبنا العربيه بس كويس اني ماخدتش بالها مننا مشيت بالعربيه</p><p></p><p>َميرفت* عارفه يا بت العربيه دي مريحاني اوي بلبس اللي انا عايزاه وانزل اركب العربيه محدش يبص عليا</p><p></p><p>رشا* لا وانتي الصراحه فجرتي بقيت ماشيه ملط</p><p></p><p>ميرفت* ملط ايه مانا لابسه اهو عايزه تشوفي الملط اهو رحت فاتحه سوسته الجاكت</p><p></p><p>رشا* يخربيتك حتفضحينا البسي بسرعة شكل السطل اشتغل معاكي انتي مالك لسه مشبعتيش </p><p></p><p>ميرفت* الصراحه لا منظرك فاجر الصراحه مهيجني عليكي</p><p></p><p>رشا* يا بت متخليش الشيطان يلعب في دماغي انا بلمس انا ممكن اقلعلك دلوقتي انا عاملة مخلياني هيجانه زيك بالضبط</p><p></p><p>ميرفت * يا ريت بس خلاص مش حينفع خلاص وصلنا</p><p></p><p>رشا* طب اقفلي الجاكت بسرعه</p><p></p><p>رفعت سوستة الجاكت وضبط نفسي في المرايا ونزلت انا ورشا اللي كان منظرها مكانش مهيجني انا بس دي اتهريت تقفيش وبعبصه في البنطلون الضيق اللي كان مفصل كل حاجه رسمة الكس وفلقة الطيز وانا زيها طبعا ولما حبيت تسرع شويه في المشي عشان يخفو عنها بقت بزازها طالعه نازله قدامها</p><p></p><p>دخلنا عالتفتيش فتحت الجاكت</p><p></p><p>الشرطية* اقلعي البنطلون</p><p></p><p>اول مانزلته قالتلي</p><p></p><p>الشرطيه* عدي يا لبوه وبصت لرشا وقالتلها طبعا انتي زيها</p><p></p><p>رشا* طبعا يا حجه تحبي تعايني البضاعه وتشوفي بنفسك ههههههه</p><p></p><p>الشرطيه* لا يا شرموطه مش انتو كنتو عالطول بتيجو مع بعض ايه اللي حصلكم اه ماالراجل جوه وان غاب القط</p><p></p><p>الصراحه كلامها ضايقني وسبها لينا بس مردتش اتكلم عشان ماعملش مشكله خصوصا ان ممكن يتعملنا تحليل ونلبس قضيه ورشا كمان كانت علي غير طبيعتها وبعدين انا حزعل ليه مافعلا عندها حق لولا سجن علاء مكنش حصلي كل ده كانت علاقتي سطحيه بكل الناس نجلاء جارتي الطيبه بس مفيش بينا غير السلام رشا اخت جوزي واختي مفيش بينا غير كل خير مكنتش اعرف حاجه عن خصوصياتها الخمره والمخدرات مكنتش بشوفهم غير في التلفزيون عمري ما فكرت اني حيبقو حقيقة قدامي حقيقة ايه دي بقت من ضمن اساسيات الحياه دلوقتي بعمل شيء بغيض محرم</p><p></p><p>وصلنا عند علاء وكويس ان احنا ميبيبانش مننا غير الجزء العلوي فقط والا كان شاف منظرنا واتجن</p><p></p><p>رشا* بصوت عالي ازيك يا علاء مبروك</p><p></p><p>علاء* مالك يا رشا متوطي صوتك في ايه ازيك انتي مبروك علي ايه</p><p></p><p>ميرفت * اصل المحامي اتصل وقال ان في امل كبير تطلع الجلسه الجايه</p><p></p><p>علاء* مالك زي ماتكوني زعلانه</p><p></p><p>ميرفت * لا ابدا ده انا فرحانه جدا كفايه انك حتكون جنبي انا وعيالك</p><p></p><p>رشا* ايوه يا عم حتطلع تعيش حياتك بقي انت فاهم وانا فاهمه</p><p></p><p>علاء* ايه الكلام ده متحترمي نفسك مالها رشا يا ميرفت</p><p></p><p>ميرفت* لا هي بس فرحانه عشانك</p><p></p><p>جه الحارس وقالنا الزياره انتهت سلمنا عليه ومشينا لما لفينا عشان نمشي كان علاء لسه شايفنا شاف البنطلونات نده علينا بس مسمعناش</p><p></p><p>في السجن بقي علاء داخل وعمال يفكر في اللي شافه وطريقة اخته اللي مش طبيعيه وطريقة لبسهم الغريبه والشيطان ابتدا يلعب في دماغه خصوصا ان مراته كانت لابسه برضه لبس غريب قبل كده قطع تفكيره واحد بيكلمه</p><p></p><p>الشخص* ازيك يا استاذ علاء</p><p></p><p>علاء* اهلا مين حضرتك</p><p></p><p>الشخص* انا سيكا واسمي الحقيقي سليمان مسجون في قضية مخدرات كنت شغال ديلر بصراحه عالطول كنت بشوفك في الجامع وبتصلي بينا فكنت عاوز اقولك حاجه ومكسوف مش عارف اجيبهالك ازاي انا كنت بسمع خطبتك يوم الجمعه وعارف ان انت تمام بس</p><p></p><p>علاء*برضه مش فاهم ممكن توضح</p><p></p><p>سيكا* بصراحه يعني اصل</p><p></p><p>علاء* يابني اتكلم في ايه</p><p></p><p>سيكا* الجماعة اللي عندك دول قرايبك</p><p></p><p>علاء* اه طبعا مالهم دي مراتي واختي</p><p></p><p>سيكا * اصل بصراحه يعني كانو شاربين حشيش با استاذ انا لولا عارف ان انت راجل محترم وبتاع **** مكنتش قلتلك وقلت انا مالي ماليش دعوه</p><p></p><p>علاء*انت متاكد مالكلام ده يا سليمان</p><p></p><p>سيكا* ياباشا ده شغلي عيب عليك انت لو عايز تعرف انهي نوع ومين اللي بيبيعه اقولك دلوقتي معلشي يا استاذنا انا عارف المفروض مكنتش اقولك حاجه</p><p></p><p>علاء * يا ريت يا سليمان متتكلمشي مع حد في الموضوع ده</p><p></p><p>سيكا* عيب يا استاذ انا لولا اني عارف ان مالكش في الموضوع ده مكنتش كلمتك</p><p></p><p>علاء اتاكدت شكوكه بس راحت في اتجاه تاني خالص ان مراته واخته مشيو في سكة الدعاره</p><p></p><p>بعد ما مشينا من عند علاء واحنا خارجين كمية معاكسات رهيبة لولا وجود حد من الامن كان ممكن الموضوع يتطور بس موقفش لحد كده ركبت عربيتي ولقيت عربيتين بيزنقو عليا وبيتقالي ابشع الالفاظ ورشا بتضحك ولما ملقوش فايده مشيو</p><p></p><p>ميرفت* انتي بتضحكي دي مكنتش سيجاره دي اللي مبوظاكي دي</p><p></p><p>رشا * اصل كلامهم هيجني عارفه يا ميرفت كنت عالطول اقول للمتنيل علي عينه قولي كلام زي ده مكانش بيعرف كنت اقول العبلي ورا مكانش بيعرف عارفه اكتر حاجه بتيهجني وانتي معايا لما تعملي بايدك الاتنين قدام وورا</p><p></p><p>ميرفت* عشان كده كنتي بتضحكي لا انا اكتر حاجه بتيهجني البتاع الازرق الطويل ده والعامود اللي عندك بيبهدلوني بهدله ويخلوني قندله</p><p></p><p>رشا* لا مش انا بس اللي السيجاره مفصلتش انتي كمان اهو هيجتي عالسيره</p><p></p><p>ميرفت* الصراحه اه كلامك هيجني بس حاسه ان علاء خد باله من حاجه وانتي كمان اللي انتي عملتيه هناك ده فضحتينا مش كده يا رشا</p><p></p><p>علاء * ياخد ولا مياخدش المهم دلوقتي بسرعة عالبيت بدل ماغتصبك في العربيه</p><p></p><p>ميرفت* لا وحياة امك مش ناقصة رذالة من عربيات تانيه كفايه اللي حصل اه بالمناسبه التليفون عامل معاكي ايه</p><p></p><p>رشا* بقي جميل وخفيف زي الفل بس بطلت اتفرج علي حاجه بقيت اعمل معاكي انتي بس</p><p></p><p>وصلنا البيت قعدت في الصالون وفكيت الجاكت بزازي بقت طالعه منه جت رشا وفتحت البلكونه</p><p></p><p>ميرفت* ايه يا رشا طب قوليلي اقفلي الجاكت</p><p></p><p>رشا*طب انتي قاعده هنا ليه تعالي اقعدي جوه</p><p></p><p>ميرفت* معندكيش حاجه ساقعه تتشرب لحسن الجو حر اوي </p><p></p><p>رشا* تعالي بس جوه وانا حاجبلك</p><p></p><p>قلعت الجاكت ودخلت جابت تلج وفتحت السرير جابت ازازة من بتوع نجلاء َ</p><p></p><p>ميرفت* لا وحياة امك بلاش خمره دلوقتي خليها بالليل</p><p></p><p>رشا*طب كاس واحد بس لزوم النعنشه ولو مش ناويه</p><p></p><p>ميرفت* لا ناويه انت منظرك فاجر اصلا وانتي نصك عريان كده بس بلاش خمره اصل كاس حيجيب التاني حنبقي في التوهان لسه اليوم في اوله</p><p></p><p>رشا*استني كان عندي كانزين بيره في التلاجه نشربوهم سوا</p><p></p><p>ميرفت* لو كده ماشي خدي شيلي التلج والازازه دي للسهره</p><p></p><p>وهي ماشيه رحت مبعباصها في طيزها</p><p></p><p>رشا* اه يا لبوه انا ناقصه هيجان</p><p></p><p>راحت جابت كانزين البيره وجابت التليفون شغلت فيلم والغريبة ان الفيلم كان راجل وست منظر الزبر ومصها ليه مكانش بيثيرني ب واحنا بنشرب البيره وقاعده تلعب في بزي ونزلت ايديها تحت البنطلون بتلعب في كسي خلصنا شرب راحت طالعه فوقيا وزقاني لورا وفكت البنطلون سحبته ورميته عالارض وقلعت بنطلونها وقعدت تبوسني لحد ما اعصابي باظت وراحت نازلة تلعب في بزي وتمص الحلمه وبعد كده نزلت علي تلحس في كسي كنت متمدده ومسلملها وسايبلها نفسي مش قادره اتحرك</p><p></p><p>لفت نفسها وبقينا عكس بعض وبقي كسها مواجه لبقي عشان اواصل هوايتي المفضله في لحس كسها منظر رشا وهي عريانه ومنظر كسها كان مخليني في حالة هيجان وكمان الفيلم اللي اتفرجنا عليه</p><p></p><p>رشا* تعالي بقي اعمليلي اللي بتعمليه كل مره</p><p></p><p>ميرفت* هي الازازه الفاضيه فين</p><p></p><p>رشا* جنبك عالكودينو</p><p></p><p>نيمتها علي جنبها وخد العامود زنقته في كسها وفي الناحيه التانيه الازازه في طيزها</p><p></p><p>رشا* ذقيها كمان في طيزي اااه كمان</p><p></p><p>ميرفت* خلاص كده اخرها يا شرموطه</p><p></p><p>رشا* طب دخلي الاتنين مع بعض وطلعيهم اااه</p><p></p><p>بقت شغاله بايديا الاتنين لحد مارتعشت وجابتهم</p><p></p><p>رشا* تعالي انتي بقي</p><p></p><p>مسكت العامود ودخلته في كسي لحد اخره</p><p></p><p>ميرفت* بصي بقي عايزاكي تدخليه وتطلعيه بسرعه ااااه ايوه كده كمان كمان انا مولعه ااااه سرعي شويه اااه العبي بالازازه في طيزي بس مدخلهاش اااااه كمان بس تمام كده كنت خلاص جبتهم</p><p></p><p>نمت جنبها عالسرير وانا بقلها اتبسطي</p><p></p><p>رشا* اوي طول مانا جنبك مبسوطه بس يا سلام لو كنت خت كاسين كان زماني تمام</p><p></p><p>ميرفت* ايه يا بت انتي بقيتي بتحبي الشرب اوي كده</p><p></p><p>رشا* اوي يا رشا بس ده مش تعود مش ادمان يعني هي حالة بحب اعيشها بشوف فيها نفسي مبسوطة وسعيدة زي الحلم بحقق كل احلامي مش قصدي عالجنس لا كل حاجه زي مانتي بتحبي الحشيش كده عارفه انا ببقي عامله زي السمكه اللي بتطلع مالبحر لازم تزجعيها الميه بسرعه لتموت انا بقي كده عايزه اشرب عشان ارجع للعالم اللي بلاقي في نفسي.</p><p></p><p>ميرفت* طب اشربي حشيش بلاش خمرة دي مؤذيه وكمان بتغيبك عن وعيك تماما انما الحشيش بيديكي نفس الاحساس بس بتبقي صاحيه وفايقه</p><p></p><p>رشا* ومين قالك اني عايزة اكون صاحيه وفايقه ده انا عايزه حاجه اشربها تخليني سكرانه اسبوع</p><p></p><p>ميرفت* ياه ده انتي معبيه ليه كل ده طب عالاقل عشان عيالك عايزينك كده حتموتي نفسك انتي كده مخلياني حاسه بالذنب ان انا السبب</p><p></p><p>رشا* انتي انتي تستاهلي مليون بوسه انك عرفتيني الكنز ده عيال وقرف ايه دانا شغاله خدامه ومن غير اجره عارفه انا انسانه فشلت في كل حاجه تعليم خدت دبلوم جواز خدت واحد يجي من شغله يقعد عالكمبيوتر وياكل وينام عيال قاعدين مع نفسهم وعاملين زي ابوهم دانا لو لعبت لعبه هايفه عالتليفون بخسر فيها</p><p></p><p>ميرفت* يا حبيبتي كل ده شايلاه في قلبك طب بقلك ايه انا جعانه اوي تعالي نشوف حنعمل اكل ايه بس اخد كاس اضبط دماغي ونعمل الاكل سوا</p><p></p><p>رشا * ايه ده حتشربي معايا</p><p></p><p>ميرفت* بس هو كاس واحد لحسن تسكري وتعمليلي ملوخيه بالسكر</p><p></p><p>رشا* طب ماشي انتي مؤهلك ايه</p><p></p><p>ميرفت* معقوله متعرفيش انا بكالوريس حاسب الي اشتغلت شويه في شركه كمبيوتر ولما اتجوزت سبتها</p><p></p><p>رشا* طب بصي انا حاعمل الاكل وانتي خشي بصي عالكمبيوتر اللي جوه ده كل شويه يصفر كده</p><p></p><p>وبكده نكون وصلنا لنهاية الجزء الخامس يا ريت يعجبكو</p><p></p><p></p><p><strong>الجزء الخامس</strong></p><p></p><p>بعد وصول امي والعيال البيت قعدت يومين معاهم وبعد كده سافرت نجلاء ومعاها جوزها ورشا رجعت بيتها نعبت اوي خصوصا اني كنت متعوده علي وجودهم معايا واتعودت عالممارسه معاهم حتي عاداتي اتغيرت بقيت اول ماصحي الف سيجاره واخش اشربها في الحمام وبقيت اشرب سجاير عاديه وملفوفه طول اليوم واخش اوضتي بالليل العب بالحاجات اللي سابتهالي نجلاء لحد ماستريح وانام صحيت مالنوم لفيت السيجاره وداخلة عشان اشربها لقيت تليفوني بيرن ببص لقيته المحامي</p><p></p><p>ميرفت* الو اذيك يا استاذ مجدي عامل ايه</p><p></p><p>مجدي * ازيك يا مدام عامله ايه كنت عايز ابشرك ان في امل كبير ان علاء يطلع الجلسه الجايه</p><p></p><p>ميرفت* بجد يا استاذ طب كويس</p><p></p><p>مجدي* عايزك لما تروحي لعلاء تبلغيه بقي</p><p></p><p>ميرفت * حاضر متشكرين يا استاذ</p><p></p><p>قفلت السكة ودخلت الحمام شربت السيجارة وعملت الدماغ التمام وصبط دماغي وبقول لنفسي</p><p></p><p>ميرفت* علاء طالع وده حينيك مين خلي ينيك نفسه بقي هههههه هههههه</p><p></p><p>طلعت مالحمام لقيت امي واقفة بتقولي</p><p></p><p>امي* ايه يا ميرفت كنتي بتكلمي مين وبتضحكي</p><p></p><p>ميرفت* انا بتكلم لا ابدا خالص دانا حتي مبعرفش اتكلم بشاور بس اهو هههههه</p><p></p><p>امي* مالك يا بت فيكي ايه</p><p></p><p>ميرفت* لا انا تمام انتي عامله ايه يا غاليه</p><p></p><p>امي* لا انتي مش طبيعيه اوعي اوعي عشان اخش الحمام ايه ده ايه الريحه دي دخان ايه ده</p><p></p><p>ميرفت* لا مفيش دخان ولا حاجه ده تلاقيه من عند الجيران شغلي الشفاط يا حجه</p><p></p><p>طلعت دخلت اوضتي اتصلت برشا عشان ابلغها موضوع اخوها علاء بس لاحظت انها مش طبيعيه في كلامها</p><p></p><p>ميرفت* ازيك يا رشا عامله ايه</p><p></p><p>رشا * اهلا ازيك يا يا ميرفت وحشاني ووحشني كسك</p><p></p><p>ميرفت* متحترمي نفسك يا لبوه مالك</p><p></p><p>رشا* طب ما تيجي شويه وانا احترم نفسي</p><p></p><p>ميرفت * انتي كسك مبيهداش نسيتيني كنت حاقولك ايه المحامي اتصل وقال ان في امل ان اخوكي يخرج خلاص</p><p></p><p>رشا* حلو اوي اوي ما تيجي نحتفل بالمناسبه دي هيء</p><p></p><p>ميرفت* يخربيتك انتي شاربه عالصبح اه مالازايز كلها عندك طب افرضي جوزك ولا عيالك شافوكي كده</p><p></p><p>رشا* اصلي قومت الصبح تعبانه وعايزه استريح قلت اخد شويه كده يهدو المسائل شويه وجوزي اصلا سافر النهارده</p><p></p><p>ميرفت* طب بصي يا لبوه تعالي باتي معايا النهارده وبكره الصبح نروح لعلاء ونرجع عالبيت عندك بقي ونولعها بس حتعملي ايه في العيال</p><p></p><p>رشا* عيال مين بصي انا مش مركزه بالراحه عليا كده عشان افهم يعني اجيلك دلوقتي</p><p></p><p>ميرفت* يا دي النيله انتي تخشي تاخدي دش وتشربي شوب قهوه وتجيبي العيال وتيجي</p><p></p><p>رشا* ها اه كويس برضه ماشي ماشي ايوه اعمل ايه بقي</p><p></p><p>ميرفت* اقفلي يا رشا انا جايالك انا لو سبتك احتمال تشربي اكتر من كده وتموتي نفسك</p><p></p><p>ميرفت*سلام</p><p></p><p>طلعت فطرت مع العيال وانا الصراحه كنت محتاجة رشا تريحني فقلت لماما</p><p></p><p>ميرفت* حاروح اجيب حاجات واروح لرشا اجيبها تبات معايا عشان نروح بكره لعلاء عشان المحامي اتصل وقالي ابلغه انه خلاص حيطلع الجلسه الجايه</p><p></p><p>ماما بفرح * بجد الف مبروك</p><p></p><p>ميرفت* ماشي حالبس وانزل اروح لرشا</p><p></p><p>ماما* طب مش تفطري الاول</p><p></p><p>ميرفت* لا مانا اصطبحت</p><p></p><p>ماما * ايه</p><p></p><p>ميرفت* قصدي شربت قهوة</p><p></p><p>ماما* قهوه عالريق روحي البسي وانا حاعملك سندوتش</p><p></p><p>دخلت لبست البنطلون عاللحم ولبست البرا وفوقها الجاكت وقفلته وحطيت الطرحه وخدت مفاتيح العربيه ونزلت وخدت الساندوتش كلته في العربيه وولعت سيجاره وانا بسوق لحد ما وصلت عند رشا</p><p></p><p>قعدت اخبط عالباب شويه وجت رشا تفتح وهي بتتسند عالباب رحت ماسكاها وسندها لحد ما وضتها اوضة النوم وهي ماسكه فيا الجاكت اتفتح ببص لقيت ازازه كامله فاضله فيها شويه صغيرين</p><p></p><p>ميوفت * يخربيتك هو ده اللي شربت شويه عشان اهدي ده انتي شاربه ازازه لوحدك يا مفتريه بقي ازازه بيشربها ٤ انفار تشربيها لوحدك يا لبوه</p><p></p><p>رشا* اه ليه ها انتي مالك حلوه اوي ليه كده</p><p></p><p>ببص لقيت الجاكت مفتوح والبرا باينه منه لقيت رشا مديت ايديها فكت الجاكت بقي مفتوح خالص بس لسه علي كتفي ومسكت البنطلون بتحاول تفكه بصراحه انا كنت محتاجاها وقتها</p><p></p><p>ميرفت* بتعملي ايه ده وقته</p><p></p><p>رشا* انا تعبانه تعبانه اوي</p><p></p><p>قمت قلعت البنطلون وهي اول ما قلعته نزلت لحس في كسي وعض في زنبوري قلعتها الحلابيه وخدت بق مالازازه ورحت حد صوبعي في فتحة طيزها وهي هاجت وبقت تدخل صوباعها في كسي شربت اخر شريه في الازازه وخدت الازازه وبقت ازقها في فتحة طيزها وهي بتتوجع وهيجانه عالاخر كنت خلاص بجيب سحبت العامود اللي عندها ده ورحت منيماها وبلاه وبقيت الحس كسها وادخل صوابعي لحد ما كسها بقي جاهز بدات ادخله في كسها واطلعه ولسه بزق الازازه في طيزها لحد ما بدات تهدي وجابتهم نمنا جنب بعض ملط لحد المغرب كده</p><p></p><p>صحيت رشا اللي كانت فاقت شويه</p><p></p><p>ميرفت* اصحي يا بت</p><p></p><p>رشا* ايه ده هو ايه اللي حصل وايه اللي جابك هنا</p><p></p><p>ميرفت* انتي ايه انتي عملتيه ده يا بنتي الشرب ليه اصول مش كده ده اسمه جنان ده</p><p></p><p>رشا* معرفش صحيت لقيت نفسي هيجانه قلت اخد شويه اهدي لقيت نفسي كده بس انا كل يوم بشرب بس كاس او اتنين قبل مانام عشان يخمدوني علي طول النهارده الهيجان كان حيموتني بس شكلك قمتي بالواجب</p><p></p><p>ميرفت* طب بلاش تكرريها لحسن تموتي انا برضه كل يوم بشرب سيجاره الصبح وواحده قبل مانام بس الحشيش اهون من ده ودماغه حلوه بس عايزه الحق انا برضه كنت عايزاكي بصي يا ستي انتي حتيجي تباتي عندي النهارده وبكره رايحين لاخوكي زياره عشان نبلغه بكلام المحامي انه خلاص خارج</p><p></p><p>رشا* بجد اخيرا فرحتيني يا ميرفت</p><p></p><p>ميرفت* ماشي حتجيب العيال معانا عشان يقعدو مع ماما وحتفهمي ماما ان حاقعد معاكي هنا عشان في شقة اتسرقت في العماره وانتي خايفة شقتك تتسرق انتي كمان فاهمه كلامي كويس ولا لسه سكرانه الا بالمناسبه انتي شايلة الازايز فين</p><p></p><p>رشا* فاهمه شايلهم في صندوق السرير</p><p></p><p>ميرفت* كويس يا لهوي الساعه بقت ٦ اتاخرت اوي قومي جهزي نفسك عشان نعدي نجيب حاجات ونرجع البيت</p><p></p><p>رجعنا البيت وطبعا ما خلصتش من كلام امي والتليفون مبطلش رن عشان اتاخرت وفهمتها ان رشا كانت تعبانه وقعد معاها</p><p></p><p>دخلنا حضرنا الغدا واتغدينا وجهزنا الحاجه اللي حنوديها لعلاء ودخلنا عشان ننام ورشا كانت جنبي ومخلصتش منها لحد ما عملنا مع بعض وكانت عايزه تعمل دماغ بس مرضيتش اعمل اي حاجه لحد ما نمنا</p><p></p><p>صحيت الصبح لفيت سيجارة ودخلت غسلت وشي وانا طالعه لقيت رشا في وشي</p><p></p><p>ميرفت* يا بختك عملتي دماغ وسايبني</p><p></p><p>رشا* صباح الخير يا رشا لا يا اختي عامله حسابك خدي الجوان ده بس انجزي عشان نمشي لحسن امي تاخد بالها</p><p></p><p>عملنا الدماغ التمام بس المره دي كبيت ازازة كلور في الحمام عشان امي متشمش الريحه</p><p></p><p>رشا* السيجاره دي دماغها حلوه اوي ما تيجي نصطبح</p><p></p><p>ميرفت* يا ريت بس انا عارفه حتلاقي امي دلوقتي علي باب الاوضه</p><p></p><p>رشا*عندي فكره حلوه احنا نقتل امك هههههه</p><p></p><p>ميرفت* انتي خلاص اتهبلتي الخمرة جننتك لا طبعا بعد الشر عليها</p><p></p><p>رشا* يا بت انا بهزر امك دي حبيتي وبموت فيها</p><p></p><p>شويه ولقيت امي واقفه قدامنا وبتقول</p><p></p><p>ماما* صباح الخير يا بنات مش تجهزو بقي عشان تنزلو</p><p></p><p>رشا* بالحق يا ماما الحجه ميرفت حتيجي تقعد معايا الاسبوع ده عشان جوزي مسافر وخايفه عالشقه لتتسرق زي الشقه اللي تحتنا خايفه اتناك لوحدي</p><p></p><p>ماما* ايه نعم</p><p></p><p>رشا* قصدي خايفه انام لوحدي</p><p></p><p>انا تنحت مالكلمه الصراحه خصوصا انها طلعت بعفويه وماسكه نفسي مالضحك ومنظر امي وهي باصلها</p><p></p><p>لبست الجاكت عاللحم وبنظلون جينز ضيق من غير اندر والمره دي جبت طقم شبه لرشا بس كان فاجر عليها خصوصا ان رشا مليانه عني وطيزها اكبر وصدرها اكبر مني انما انا جسمي ملفوف وقصيره شويه وطيزي متوسطه وبزي كمان لا كبير ولا صغير وكانو دايما يقولولي اني شبه ايتن عامر انما رشا جسمها ميلف منظر رشا باللبس ده هيجني</p><p></p><p>ميرفت* فيها ايه لو كنتي سمعتي كلامي واتعلمتي السواقه كان زماني باكل كل حته في جسمك وانتي جنبي زي ما بتعملي معايا</p><p></p><p>رشا* شكلك هيجانه يا بت طب ما تيجي لحسن انا علي اخري</p><p></p><p>ميرفت* طب روحي اقفلي الباب بالمفتاح</p><p></p><p>بسرعه وتعالي يخربيتك هيجتيني</p><p></p><p>عملنا تاني بس المره دي مطولتش ودحلنا الحمام مع بعض خدنا شاور ولبسنا ونزلنا ركبنا العربيه بس كويس اني ماخدتش بالها مننا مشيت بالعربيه</p><p></p><p>َميرفت* عارفه يا بت العربيه دي مريحاني اوي بلبس اللي انا عايزاه وانزل اركب العربيه محدش يبص عليا</p><p></p><p>رشا* لا وانتي الصراحه فجرتي بقيت ماشيه ملط</p><p></p><p>ميرفت* ملط ايه مانا لابسه اهو عايزه تشوفي الملط اهو رحت فاتحه سوسته الجاكت</p><p></p><p>رشا* يخربيتك حتفضحينا البسي بسرعة شكل السطل اشتغل معاكي انتي مالك لسه مشبعتيش</p><p></p><p>ميرفت* الصراحه لا منظرك فاجر الصراحه مهيجني عليكي</p><p></p><p>رشا* يا بت متخليش الشيطان يلعب في دماغي انا بلمس انا ممكن اقلعلك دلوقتي انا عاملة مخلياني هيجانه زيك بالضبط</p><p></p><p>ميرفت * يا ريت بس خلاص مش حينفع خلاص وصلنا</p><p></p><p>رشا* طب اقفلي الجاكت بسرعه</p><p></p><p>رفعت سوستة الجاكت وضبط نفسي في المرايا ونزلت انا ورشا اللي كان منظرها مكانش مهيجني انا بس دي اتهريت تقفيش وبعبصه في البنطلون الضيق اللي كان مفصل كل حاجه رسمة الكس وفلقة الطيز وانا زيها طبعا ولما حبيت تسرع شويه في المشي عشان يخفو عنها بقت بزازها طالعه نازله قدامها</p><p></p><p>دخلنا عالتفتيش فتحت الجاكت</p><p></p><p>الشرطية* اقلعي البنطلون</p><p></p><p>اول مانزلته قالتلي</p><p></p><p>الشرطيه* عدي يا لبوه وبصت لرشا وقالتلها طبعا انتي زيها</p><p></p><p>رشا* طبعا يا حجه تحبي تعايني البضاعه وتشوفي بنفسك ههههههه</p><p></p><p>الشرطيه* لا يا شرموطه مش انتو كنتو عالطول بتيجو مع بعض ايه اللي حصلكم اه ماالراجل جوه وان غاب القط</p><p></p><p>الصراحه كلامها ضايقني وسبها لينا بس مردتش اتكلم عشان ماعملش مشكله خصوصا ان ممكن يتعملنا تحليل ونلبس قضيه ورشا كمان كانت علي غير طبيعتها وبعدين انا حزعل ليه مافعلا عندها حق لولا سجن علاء مكنش حصلي كل ده كانت علاقتي سطحيه بكل الناس نجلاء جارتي الطيبه بس مفيش بينا غير السلام رشا اخت جوزي واختي مفيش بينا غير كل خير مكنتش اعرف حاجه عن خصوصياتها الخمره والمخدرات مكنتش بشوفهم غير في التلفزيون عمري ما فكرت اني حيبقو حقيقة قدامي حقيقة ايه دي بقت من ضمن اساسيات الحياه دلوقتي بعمل شيء بغيض محرم</p><p></p><p>وصلنا عند علاء وكويس ان احنا ميبيبانش مننا غير الجزء العلوي فقط والا كان شاف منظرنا واتجن</p><p></p><p>رشا* بصوت عالي ازيك يا علاء مبروك</p><p></p><p>علاء* مالك يا رشا متوطي صوتك في ايه ازيك انتي مبروك علي ايه</p><p></p><p>ميرفت * اصل المحامي اتصل وقال ان في امل كبير تطلع الجلسه الجايه</p><p></p><p>علاء* مالك زي ماتكوني زعلانه</p><p></p><p>ميرفت * لا ابدا ده انا فرحانه جدا كفايه انك حتكون جنبي انا وعيالك</p><p></p><p>رشا* ايوه يا عم حتطلع تعيش حياتك بقي انت فاهم وانا فاهمه</p><p></p><p>علاء* ايه الكلام ده متحترمي نفسك مالها رشا يا ميرفت</p><p></p><p>ميرفت* لا هي بس فرحانه عشانك</p><p></p><p>جه الحارس وقالنا الزياره انتهت سلمنا عليه ومشينا لما لفينا عشان نمشي كان علاء لسه شايفنا شاف البنطلونات نده علينا بس مسمعناش</p><p></p><p>في السجن بقي علاء داخل وعمال يفكر في اللي شافه وطريقة اخته اللي مش طبيعيه وطريقة لبسهم الغريبه والشيطان ابتدا يلعب في دماغه خصوصا ان مراته كانت لابسه برضه لبس غريب قبل كده قطع تفكيره واحد بيكلمه</p><p></p><p>الشخص* ازيك يا استاذ علاء</p><p></p><p>علاء* اهلا مين حضرتك</p><p></p><p>الشخص* انا سيكا واسمي الحقيقي سليمان مسجون في قضية مخدرات كنت شغال ديلر بصراحه عالطول كنت بشوفك في الجامع وبتصلي بينا فكنت عاوز اقولك حاجه ومكسوف مش عارف اجيبهالك ازاي انا كنت بسمع خطبتك يوم الجمعه وعارف ان انت تمام بس</p><p></p><p>علاء*برضه مش فاهم ممكن توضح</p><p></p><p>سيكا* بصراحه يعني اصل</p><p></p><p>علاء* يابني اتكلم في ايه</p><p></p><p>سيكا* الجماعة اللي عندك دول قرايبك</p><p></p><p>علاء* اه طبعا مالهم دي مراتي واختي</p><p></p><p>سيكا * اصل بصراحه يعني كانو شاربين حشيش با استاذ انا لولا عارف ان انت راجل محترم وبتاع **** مكنتش قلتلك وقلت انا مالي ماليش دعوه</p><p></p><p>علاء*انت متاكد مالكلام ده يا سليمان</p><p></p><p>سيكا* ياباشا ده شغلي عيب عليك انت لو عايز تعرف انهي نوع ومين اللي بيبيعه اقولك دلوقتي معلشي يا استاذنا انا عارف المفروض مكنتش اقولك حاجه</p><p></p><p>علاء * يا ريت يا سليمان متتكلمشي مع حد في الموضوع ده</p><p></p><p>سيكا* عيب يا استاذ انا لولا اني عارف ان مالكش في الموضوع ده مكنتش كلمتك</p><p></p><p>علاء اتاكدت شكوكه بس راحت في اتجاه تاني خالص ان مراته واخته مشيو في سكة الدعاره</p><p></p><p>بعد ما مشينا من عند علاء واحنا خارجين كمية معاكسات رهيبة لولا وجود حد من الامن كان ممكن الموضوع يتطور بس موقفش لحد كده ركبت عربيتي ولقيت عربيتين بيزنقو عليا وبيتقالي ابشع الالفاظ ورشا بتضحك ولما ملقوش فايده مشيو</p><p></p><p>ميرفت* انتي بتضحكي دي مكنتش سيجاره دي اللي مبوظاكي دي</p><p></p><p>رشا * اصل كلامهم هيجني عارفه يا ميرفت كنت عالطول اقول للمتنيل علي عينه قولي كلام زي ده مكانش بيعرف كنت اقول العبلي ورا مكانش بيعرف عارفه اكتر حاجه بتيهجني وانتي معايا لما تعملي بايدك الاتنين قدام وورا</p><p></p><p>ميرفت* عشان كده كنتي بتضحكي لا انا اكتر حاجه بتيهجني البتاع الازرق الطويل ده والعامود اللي عندك بيبهدلوني بهدله ويخلوني قندله</p><p></p><p>رشا* لا مش انا بس اللي السيجاره مفصلتش انتي كمان اهو هيجتي عالسيره</p><p></p><p>ميرفت* الصراحه اه كلامك هيجني بس حاسه ان علاء خد باله من حاجه وانتي كمان اللي انتي عملتيه هناك ده فضحتينا مش كده يا رشا</p><p></p><p>علاء * ياخد ولا مياخدش المهم دلوقتي بسرعة عالبيت بدل ماغتصبك في العربيه</p><p></p><p>ميرفت* لا وحياة امك مش ناقصة رذالة من عربيات تانيه كفايه اللي حصل اه بالمناسبه التليفون عامل معاكي ايه</p><p></p><p>رشا* بقي جميل وخفيف زي الفل بس بطلت اتفرج علي حاجه بقيت اعمل معاكي انتي بس</p><p></p><p>وصلنا البيت قعدت في الصالون وفكيت الجاكت بزازي بقت طالعه منه جت رشا وفتحت البلكونه</p><p></p><p>ميرفت* ايه يا رشا طب قوليلي اقفلي الجاكت</p><p></p><p>رشا*طب انتي قاعده هنا ليه تعالي اقعدي جوه</p><p></p><p>ميرفت* معندكيش حاجه ساقعه تتشرب لحسن الجو حر اوي</p><p></p><p>رشا* تعالي بس جوه وانا حاجبلك</p><p></p><p>قلعت الجاكت ودخلت جابت تلج وفتحت السرير جابت ازازة من بتوع نجلاء َ</p><p></p><p>ميرفت* لا وحياة امك بلاش خمره دلوقتي خليها بالليل</p><p></p><p>رشا*طب كاس واحد بس لزوم النعنشه ولو مش ناويه</p><p></p><p>ميرفت* لا ناويه انت منظرك فاجر اصلا وانتي نصك عريان كده بس بلاش خمره اصل كاس حيجيب التاني حنبقي في التوهان لسه اليوم في اوله</p><p></p><p>رشا*استني كان عندي كانزين بيره في التلاجه نشربوهم سوا</p><p></p><p>ميرفت* لو كده ماشي خدي شيلي التلج والازازه دي للسهره</p><p></p><p>وهي ماشيه رحت مبعباصها في طيزها</p><p></p><p>رشا* اه يا لبوه انا ناقصه هيجان</p><p></p><p>راحت جابت كانزين البيره وجابت التليفون شغلت فيلم والغريبة ان الفيلم كان راجل وست منظر الزبر ومصها ليه مكانش بيثيرني ب واحنا بنشرب البيره وقاعده تلعب في بزي ونزلت ايديها تحت البنطلون بتلعب في كسي خلصنا شرب راحت طالعه فوقيا وزقاني لورا وفكت البنطلون سحبته ورميته عالارض وقلعت بنطلونها وقعدت تبوسني لحد ما اعصابي باظت وراحت نازلة تلعب في بزي وتمص الحلمه وبعد كده نزلت علي تلحس في كسي كنت متمدده ومسلملها وسايبلها نفسي مش قادره اتحرك</p><p></p><p>لفت نفسها وبقينا عكس بعض وبقي كسها مواجه لبقي عشان اواصل هوايتي المفضله في لحس كسها منظر رشا وهي عريانه ومنظر كسها كان مخليني في حالة هيجان وكمان الفيلم اللي اتفرجنا عليه</p><p></p><p>رشا* تعالي بقي اعمليلي اللي بتعمليه كل مره</p><p></p><p>ميرفت* هي الازازه الفاضيه فين</p><p></p><p>رشا* جنبك عالكودينو</p><p></p><p>نيمتها علي جنبها وخد العامود زنقته في كسها وفي الناحيه التانيه الازازه في طيزها</p><p></p><p>رشا* ذقيها كمان في طيزي اااه كمان</p><p></p><p>ميرفت* خلاص كده اخرها يا شرموطه</p><p></p><p>رشا* طب دخلي الاتنين مع بعض وطلعيهم اااه</p><p></p><p>بقت شغاله بايديا الاتنين لحد مارتعشت وجابتهم</p><p></p><p>رشا* تعالي انتي بقي</p><p></p><p>مسكت العامود ودخلته في كسي لحد اخره</p><p></p><p>ميرفت* بصي بقي عايزاكي تدخليه وتطلعيه بسرعه ااااه ايوه كده كمان كمان انا مولعه ااااه سرعي شويه اااه العبي بالازازه في طيزي بس مدخلهاش اااااه كمان بس تمام كده كنت خلاص جبتهم</p><p></p><p>نمت جنبها عالسرير وانا بقلها اتبسطي</p><p></p><p>رشا* اوي طول مانا جنبك مبسوطه بس يا سلام لو كنت خت كاسين كان زماني تمام</p><p></p><p>ميرفت* ايه يا بت انتي بقيتي بتحبي الشرب اوي كده</p><p></p><p>رشا* اوي يا رشا بس ده مش تعود مش ادمان يعني هي حالة بحب اعيشها بشوف فيها نفسي مبسوطة وسعيدة زي الحلم بحقق كل احلامي مش قصدي عالجنس لا كل حاجه زي مانتي بتحبي الحشيش كده عارفه انا ببقي عامله زي السمكه اللي بتطلع مالبحر لازم تزجعيها الميه بسرعه لتموت انا بقي كده عايزه اشرب عشان ارجع للعالم اللي بلاقي في نفسي.</p><p></p><p>ميرفت* طب اشربي حشيش بلاش خمرة دي مؤذيه وكمان بتغيبك عن وعيك تماما انما الحشيش بيديكي نفس الاحساس بس بتبقي صاحيه وفايقه</p><p></p><p>رشا* ومين قالك اني عايزة اكون صاحيه وفايقه ده انا عايزه حاجه اشربها تخليني سكرانه اسبوع</p><p></p><p>ميرفت* ياه ده انتي معبيه ليه كل ده طب عالاقل عشان عيالك عايزينك كده حتموتي نفسك انتي كده مخلياني حاسه بالذنب ان انا السبب</p><p></p><p>رشا* انتي انتي تستاهلي مليون بوسه انك عرفتيني الكنز ده عيال وقرف ايه دانا شغاله خدامه ومن غير اجره عارفه انا انسانه فشلت في كل حاجه تعليم خدت دبلوم جواز خدت واحد يجي من شغله يقعد عالكمبيوتر وياكل وينام عيال قاعدين مع نفسهم وعاملين زي ابوهم دانا لو لعبت لعبه هايفه عالتليفون بخسر فيها</p><p></p><p>ميرفت* يا حبيبتي كل ده شايلاه في قلبك طب بقلك ايه انا جعانه اوي تعالي نشوف حنعمل اكل ايه بس اخد كاس اضبط دماغي ونعمل الاكل سوا</p><p></p><p>رشا * ايه ده حتشربي معايا</p><p></p><p>ميرفت* بس هو كاس واحد لحسن تسكري وتعمليلي ملوخيه بالسكر</p><p></p><p>رشا* طب ماشي انتي مؤهلك ايه</p><p></p><p>ميرفت* معقوله متعرفيش انا بكالوريس حاسب الي اشتغلت شويه في شركه كمبيوتر ولما اتجوزت سبتها</p><p></p><p>رشا* طب بصي انا حاعمل الاكل وانتي خشي بصي عالكمبيوتر اللي جوه ده كل شويه يصفر كده</p><p></p><p>وبكده نكون وصلنا لنهاية الجزء الخامس يا ريت يعجبكو</p><p></p><p>كلّ ملكٍ عظيم كان طفلاً باكيا... وكلّ بنايةٍ عظيمةٍ كانت مجرّد تصميم، ليس المهمّ من أنت اليوم، المهمّ ماذا ستكون أنت غداً</p><p></p><p>طلعت رشا بره فضلت قاعده عالسرير رجعت باذاكره لورا شويه كنت متجوزه وسعيده في حياتي لحد ما علاء اتسجن لو كان حد وقتها قالي انتي حتبقي كده كنت قلتله انت اكيد مجنون طب رشا ليها ظروفها طب وانا اصلا من عيله غنيه ومتعلمه تعليم عالي ومعايا لغات كان جوايا احاسيس مضطربه بس كان جوايا ان انا مش كده قطع تفكيري صوت رشا * ميرفت خدي اشربي ده انتي حتفضلي قاعده ملط كده عالسرير </p><p></p><p>ميرفت* جه في وقته هاتي انا التفكير حيقتلني وكلامك كمان زعلني علي فكره انتي مش فاشله ولا حاجه كل واحد جواه ميزه متميز بيها عن التاني انما انا بقي عملت كده ليه </p><p></p><p>رشا* طب اشربي اشربي يقطعني شكل كلامي ضايقك</p><p></p><p>شربت الكاس وقلتلها * لا مفيش حاجه انا بس كنت بفكر في اللي احنا فيه حاجه حلوه ولا وحشه مش بتكلم عالجنس انا بكلم علي كل حاجه انا اعرف الناس تبقي وحشة وتتغيرللاحسن انما العكس لا يا رشا </p><p></p><p>رشا* روقي كده وقومي اضبطي نفسك كده وانا حاروح اعمل الاكل عشان الصراحه جعانه</p><p></p><p>ميرفت* ماشي الاول حابص في الشنطه علي حتة حشيش الفلي سيجاره تعدلي مزاجي </p><p></p><p>رشا* لا متدوريش انتي مش قلتي شايلاه في العربيه تحت </p><p></p><p>ميرفت* خلاص حنزل اجبها من العربيه </p><p></p><p>رشا* لا مالوش لازمه خشي انتي بس بصي عالكمبيوتر وانا حاعملك كاس وصايه يضبطلك دماغك </p><p></p><p>قمت لبست البنتي وفوق منه البرا بس وطلعت عالاوضه </p><p></p><p>وَدخلت شغلت الكمبيوتر لقيت بيصفر شويه واشتغل فصلته وفكيته نضفته وشيلت التراب منه ونضفت كل أجزاءه الداخليه وشغلته اشتغل تمام نضفت السيستم ولاحظت ان الهارد مليان رغم ان مفيش ملفات كتير عرفت ان في ملفات مخفيه دخلت ظهرتها ولاحظت كميه افلام جنسيه كتير ٢٠٠ جيجا افلام متنوعه والفولدرار متقسمه باسماء نجمات السكس وبدات افتح الفيديوهات واتفرج عليها وكلهم تقريبا جسم واحد ميلف زي رشا كده وصدرهم كبير ولقيت فيديوهات شواذ ستات ورجاله شغلت فيديوهات السحاق وبدات اتفرج عليهم وبقيت بستغرب ايه كمية الفيديوهات دي طب مادام بيحب الجسم الميلف مامراته اهي سايبها ليه قلت في نفسي اكيد عشان موضوع حجم القضيب ده احتمال برضه</p><p></p><p>رشا* بتعملي ايه خدي اشربي ده</p><p></p><p>ميرفت* خضتيني يا بت ايه ده ايه يا بت كل السكس ده متهيالي اللي عملو الافلام دي نسوها اصلا بصي خدت الكاس وقعدت اشرب وانا بتفرج عالفيلم اللي كان عالكمبيوتر </p><p></p><p>كان فيلم شغال لبنتين قاعدين بيذاكرو عاللاب وفتحو فيلم سكس وسخنو علي بعض وقلعو ملط وهم بيبوسو بعض دخلت امها جسمها ميلف وبزها كبير وزعقت فيهم راحت واحده منهم تبوس فيها وتنزل بايدها علي كسها لحد ماسخنت ودخلت معاهم في علاقه ثلاثية لحد ما ريحو بعض </p><p></p><p>الفيلم هيجني اوي وكمان رشا اللي لقيتها فكت البرا من ورايا وبتلعب في حلمة بزي ورجعت الكرسي علي ورا ونزلت البنتي علي رجلي وفتحت رجليا تلحس كسي وتدخل صوابعها في كسي كل ده وانا قاعده عالكرسي وضهري لوراu لقيتها قلعت الجلابيه اللي كانت لابساها عاللحم و نامت عالارض وبتشاورلي اجي رحت قايمه ونايمه عكسها قعدت الحس في كسها والعب في طيزها مقمناش غير لما استريحنا </p><p></p><p>رشا* ايه يا بت الحلاوة دي انتي بقيتي فنانه شكل الكاسين ضبطوكي وخلي الدماغ عليت</p><p></p><p>ميرفت* مش عارفه الفيلم ولا الكاسين ولا جسمك اللي مهيجني عليكي عالطول ده عارفه يا بت امهم اللي في الفيلم دي شبه مين </p><p></p><p>رشا* مين </p><p></p><p>ميرفت * شبه نجلاء صح ولا غلط</p><p></p><p>رشا* فعلا فيها شبه منها </p><p></p><p>ميرفت * طب ماتيجي نتصل بيها هي كانت قالتلي انها مغيرتش النمره وحولته تجوال </p><p></p><p>رشا* طب ما تكلميها عالنت وخلاص ده حتي النت كله مزز حلوة اوييي</p><p></p><p>ميرفت* خلاص ماشي يا بت اتلمي شكلك كنتي بتديها جوه وعملتي دماغ </p><p></p><p>رنيت علي نجلاء كذا مره مش بترد شويه ولقيت التليفون بيرن لقيتها نجلاء </p><p></p><p>ميرفت* ازيك يا نوجا عامله ايه يا قلبي وحشاني </p><p></p><p>نجلاء * ازيك يا قمر انتي وحشاني اكتر عامله ايه وعيالك ومامتك عاملين ايه بتزوري جوزك</p><p></p><p>ميرفت * كويسين كلهم وعلاء طالع خالص</p><p></p><p>نجلاء * بجد اخيرا فرحتيني يا ميرفت الف مبروك ورشا عامله ايه وحشتني</p><p></p><p>ميرفت * كويسه اهي جنبي اصلي قاعده عندها </p><p></p><p>نجلاء * قاعدة عندها يبقي بتضبطو بعض </p><p></p><p>ميرفت* الصراحه اه تصدقي احنا في اقل من ساعه عاملين مرتين ولسه قاعدين ملط اهو</p><p></p><p>رشا* هاتي اكلمها يا ميرفت</p><p></p><p>اديتها التليفون وفتحت الاسبيكر </p><p></p><p>رشا* ازيك يا مره عامله ايه يا قلبي</p><p></p><p>نجلاء * ازيك يا رشا عامله ايه يا بت</p><p></p><p>رشا* عامله دماغ ومشعره الطاسه لسه مضبطهاش</p><p></p><p>ميرفت* فاكره الازايز اللي انتي سبتيها نسفتها بتسكر بهبل بس لما بتسكر بتبقي دَمها زي العسل </p><p></p><p>رشا* َما تبعتلنا شويه َمن عندك </p><p></p><p>َنجلاء* حاضر َمن عينيا ده حتي مش غاليين هنا زي عندكو عشان باسبوري اجنبي بس معرفش حتعرفو تطلعوهم مالجمارك ولا لاء</p><p></p><p>ميرفت * سيبك َمنها احنا حنجيب من هنا الا بالحق جوزك عامل ايه </p><p></p><p>نجلاء * لا بقي كويس وصحته اتحسنت في المستشفى هنا اسكتي يا بت ده الموضوع بتاعنا طالع ماشي اوي هنا اتعرفت علي واحده بالصدفه وانا بتغدا في المطعم لقيتها بتبصلي وانا لابسه العبايه الخليجي بس علي مين هرشتها دخلت الحمام دخلت ورايا رحت َمعباصها راحت ضاحكه اتعرفت عليها وفهمت منها ان في بيوتي سنتر في ستات كتير زيينا كده وصاحبته زيينا كده رحت معاها واتبسط وفي جوه كل حاجه بقيت اروح الصبح المستشفي واروح علي هناك اتبسط واعمل الدماغ التمام واروح انام ياسر يجي يلاقيني نايمه اقوم بالليل اكل وانزل اسهر في الديسكو واروح الحياه جميله هنا والبلد حلوه اوي </p><p></p><p>رشا* يا بختك طب ما تاخدينا معاكي </p><p></p><p>ميرفت* يا ريت بجد بس مش حينفع </p><p></p><p>نجلاء * يا ريت دانتو وحشتوني اوي اسيبكو بقي تكملو اللي كنتو بتعملوه بالراحة على بعض اه بالمناسبه يا ميرفت انا سايبه مفتاح الشقه جنب عداد النور ابقي بصي عالشقه</p><p></p><p>َميرفت* حاضر سلام يا حبيبتي.. </p><p></p><p>رشا * سلام يا قمر </p><p></p><p>قفلت السكه وطفيت الكمبيوتر ولبسنا وقممنا دخلنا المطبخ خلصنا الاكل ولاحظت ان بالفعل رشا كانت حاطا الازازه جنبها </p><p></p><p>ميرفت * حتى وانتي في المطبخ مش مبطله شرب يا بنتي غلط كده على صحتك</p><p></p><p>رشا * يا ختي بظبط دماغي دوقي بس وقوليلي رأيك انتي حتفضلي قاعده كده بالبتاعه والبتاع</p><p></p><p>ميرفت* اه عادي ايه حكسف َمنك بس الاكل حلو اوي جَميل دانا جعانه اوي</p><p></p><p>رشا* بالهنا والشفا يا قلبي انا عايزاكي تتغذي كويس هو جوزك حيطلع امتي</p><p></p><p>ميرفت * مش عارفه بس تقريبا جلستو اخر الاسبوع ده بالمناسبه هي الحاجه بتاعة نجلاء دي فاضل فيها اد ايه</p><p></p><p>رشا* قصدك الخمره فاضل واحده ليه </p><p></p><p>ميرفت* عشان لو كده نجيب تاني عيب تظلبي َمن نجلاء وانا موجوده يعني تفتكري اتنين ستات حيروحو الجمارك عشان يخرجر صندوق ويسكي</p><p></p><p>رشا* انا معرفش ان الموضرع صعب كده انتي زعلتي ولا ايه </p><p></p><p>ميرفت* لا مزعلتش بس مالوش لازمه انا حجيب تاني هي مدياني نمره اللي بيجيبلها الحاجات دي </p><p></p><p>خلصنا اكل ودخلت اوضة النوم انام رخت رشا في حضني صحيت علي بالليل وبرضه لسه دماغي مشغولة بموضوع علاء لما يخرج حاعمل ايه دخلت المظبخ جبت الازازه ودخلت جنب رشا شغلت التليفون وجبت فيلم وقعدت اشرب لحد ما صحيت رشا * ايه يا لبوه ظب مش تعملي حسابي </p><p></p><p>ميرفت * لا لا خالص خدي اهو انا شربت شويه سغيرين خالص خالص بق صغير ده حتي انا اهو كويسه مالص هالص صح ولا غلط بصي اشربيهم وانا خلاص مش هنا ونمت َمحستش بالدنيا </p><p></p><p>رشا* مالص هالص نامي يا ختي وهما دول اللي سبتيهم جت عليهم كنتي شربتيهم يا ختي عالعموم مقبولين منك </p><p></p><p>عالصبح كده قايمه مصدعه لقيت رشا قاعده بتتفرج عالتلفزيون </p><p></p><p>ميرفت * صباح الخير يا رشا</p><p></p><p>رشا * صباح الخير </p><p></p><p>ميرفت * مالك زعلانه مني ولا ايه </p><p></p><p>رشا* هو ده اللي حنسهر بالليل تقومي قبلي وتشربي كده وتنامي ايه مش عايزه تسهري معايا </p><p></p><p>ميرفت* بجد مش عارفه ايه اللي حصل انا قاعده افكر في موضوع علاء لما يخرج حنعمل ايه </p><p></p><p>رشا* انتي عملاها شغلانه ليه متاخذنيش افتحيلو رجلك وواحدتين اااه حيجيبهم ويخش ينام مش شغلانه هي </p><p></p><p>ميرفت * طب ومقابلتنا حنعمل فيها ايه</p><p></p><p>رشا* اقولك هي مش نجلاء سايبلك مفتاح الشقه بتاعتها نتقابل في شقتها </p><p></p><p>ميرفت*برضه مش حينفع افرضي اتبسطنا بسيجاره ولا كاسين اطلعلو فوق سكرانه ومسطوله وانتي حتروحي ازاي لجوزك حتمشي تطوحي في الشارع </p><p></p><p>رشا* في دي عندك حق بقلك ايه تعالي نفطر وننزل السوق مع بعض ونبقي نشوف الموضوع ده بعدين </p><p></p><p>فعلا فطرنا ونزلنا مع بعض واحنا بنفس اللبس من غير ملابس داخليه واحنا نازلين قابلنا جارة رشا اسمها مروي قرويه بس ايه طويله وبزها كبير اوي وطيزها كبيره ومليانه بس طولها مش مبين انها مليانه تحس انها زي بتوع كمال الاجسام شبه مازنجر وعلي كده سنها صغير بتقول لرشا يا ابله </p><p></p><p>مروي* ازيك يا ابله رشا عامله ايه</p><p></p><p>رشا* ازيك يا مروي عامله ايه يا حبيبتي اعرفك باخت جوزي ميرفت </p><p></p><p>مروي*اهلا وسهلا يا ابله ميرفت </p><p></p><p>ميرفت* اهلا يا مروي باين عليكي انك طيبة اوي لا وزي القمر </p><p></p><p>مروي * شكرا يا ابله ميرفت </p><p></p><p>ميرفت* عن اذنك يا مروي </p><p></p><p>واحنا نازلين بضحك علي كلمة ابله دي </p><p></p><p>ميرفت* ايه دي يا رشا </p><p></p><p>رشا*دي لسه عروسه جديده بقالها ٣ شهور من الفلاحين بس غلبانه وعبيطه اوي </p><p></p><p>ميرفت* وايه حكاية ابلة دي ده بزها اد دماغي دي هي اللي ابله و٦٠ ابله كمان</p><p></p><p>رشا* مهما في بلدهم كده جسمهم بيفور بسرعه </p><p></p><p>ميرفت* طب تعالي اركبي العربية </p><p></p><p>قعدت عالكرسي وطلعت الكام حته اللي شايلهم واديتهم لرشا تشيلهم </p><p></p><p>رشا* طعمه مر اوي خدي دوقي كده</p><p></p><p>ميرفت* هو انا بقلك خدي كليه بقلك شيليه فاضل شويه وتقليلي تكونش شكولاته</p><p></p><p>رشا* بقلك ايه مش عايزه تصطبحي خدي دوقي وخلاص </p><p></p><p>ميرفت* هاتي خد حته كلتها وطلعت بالعربيه اشترينا حاجات ورشا عاجبها لانجيري قصير بس مفتوح مالجنب كتير اوي لونه احمر جابته وانا جبت واحد زيه بس اسود وشفت محل البيره جبت منه علبتين وازازتين نبيذ وحطيت الحاجه في الكنبه اللي ورا رشا خدت ازازة النبيذ وبتحاول تفتحها وفضلت وراها لحد ما فتحت الفيله ببقها </p><p></p><p>ميرفت* بتعملي استني لما نروح احنا بالنهار متفضحناش </p><p></p><p>رشا* ادوقها بس شربت بق وقالت ده طعمه عنب حمضان بصي كده </p><p></p><p>ميرفت* خدت بق وقلتلها فعلا عندك حق سيبيها بقي لما نروح مش ناقصة فضايح </p><p></p><p>رشا*ركزي انتي في السواقة بس ومالكيش دعوه </p><p></p><p>شويه ولقيتها بتغني وفكت الجاكت وعماله تضحك </p><p></p><p>ميرفت*متلمي نفسك شويه واقفلي الجاكت ده </p><p></p><p>رشا* تعالي لميها معايا مش عارفه المها البتاع ده حلو اوي </p><p></p><p>ميرفت* حلو ولا حادق هاتي شويه كده كده خربانه خربانه </p><p></p><p>رشا* ايوه كده يا ميرو عشان نبق عل نفس الخط </p><p></p><p>كنت قربت عالبيت شربت اخر شويه ونزلت ورشا بتطوح سندتها طلعتها العماره وكويس ان محدش شافنا بس قابلنا مروي تاني كانت فاتحه الباب </p><p></p><p>مروي * مالها ابله رشا </p><p></p><p>رشا* اهلاااا بالمره المكنه ابلة ايه دانتي بزك اطول َمني هئ </p><p></p><p>ميرفت* َمعلش ضرسها وجعها وديتها للدكتور خلعته وده تاثير البنج متبنجه</p><p></p><p>رشا* اه متبنجه بعنب حمضان هههههه هئ</p><p></p><p>ميرفت* معلشي يا مروي اسنديها معايا نطلعها فوق </p><p></p><p>فعلا مروي سندتها ونيمتها عالسرير وجت تقلعها عشان تغير هدومها لقتها مش لابسه غير البنطلون والجاكت بس</p><p></p><p>مروي * هي كانت ماشيه كده يا لهوي دي اكنها ماشيه عريانه ومحدش خد باله</p><p></p><p>ميرفت* عادي الجو حر اوي مانا لابسه زيها وبعدين احنا نازلين قدامك انتي ختي بالك</p><p></p><p>مروي* طب البسها الجلابيه كده ولا ايه </p><p></p><p>ميرفت * خدي لبسيها الجلابيه دي وانا حاطلع اعملك حاجه تشربيها </p><p></p><p>كنت عاوزه اعمل مع مروي اللي اتعمل معايا انا ورشا بس اللي حصل خيب كل التوقعات </p><p></p><p>عملتلها نسكافيه من بتاعنا اللي بيهيج وقعدت اتكلم معاها شويه وبدات تسخن وتعرق وبقت متوتره اوي تحط ايديها علي بتاعها وتشيلها تاني </p><p></p><p>مروي* طب معلش يا ابله حنزل انا وابقي اطلع اتطمن علي ابله رشا عشان حوزي قرب يجي َمالشغل </p><p></p><p>ميرفت* طب ما تقعدي شويه معايا </p><p></p><p>َمروي* معلشي حاجيلك تاني اطمن علي ابله رشا </p><p></p><p>نزلت رشا شقتها شويه والباب اتفتح دخل علي جوزها </p><p></p><p>علي* انتي يا بت حضري الاكل عشان جعان جوي </p><p></p><p>مروي* اكل ايه تعالي عاوزاك </p><p></p><p>علي* ده وجته ناكل الاول خلي الحاجات دي بالليل ههههه </p><p></p><p>مروي* تعالي بس بقلك عايزاك </p><p></p><p>دخلو اوضتهم قلعت الجلابيه وقلعت الاندر وجه علي اللي كان زبه كبير وتخين قتد ينيك فيها ويدك حصونها وكل ما يخلص ويجيبهم تقوله تاني بتاع تلات مرات لحد ما هديت مروي وعلي كان بان علين التعب</p><p></p><p>وقامت عَملت الاكل وقعدو كلو وشربو عصير وقامت دخلت الاوضه مع علي وبدأوا الجوله التانيه مكنش في مقدمات للجنس ما بينهم هو دخول وخروج للقضيب فقط</p><p></p><p>علي* ايه يا بت مالك النهارده ده انتي هديتي حيلي ده احنا اول جوازنا معملناش كده</p><p></p><p>مروي* معرفش مالي اللي اعرفه اني عايزاك اوي النهارده </p><p></p><p>علي* لا بس انبسطي </p><p></p><p>مروي* اوي يا علي هم بقي عشان نكمل ههههه </p><p></p><p>علي* يا لهو بالي تاااااني </p><p></p><p>انا بقي مكنتش اعرف ان َمروي جوزها ريحها وقعدت مستنياها تطلع مفيش فايده لبست العبايه ونزلت جبت الحاجات والاكياس مالعربيه</p><p></p><p>وانا طالعه سمعت صوت ضحك من شقة مروي تقريبا اوضة نومهم قريبه من باب الشقه </p><p></p><p>طلعت فوق لفتلي سيجاره وقعدت اشربها ودماغي رجعت للتفكير تاني افتكرت ان بقالي يومين ماتصلتش بامي اتطمن عليها هي والعيال طلعت التليفون </p><p></p><p>ماما* الو ازيك يا ميرفت عامله ايه لسه فاكره تسالي دلوقتي </p><p></p><p>ميرفت* معلشي رشا كانت تعبانه وبريحها قصدي تعبانه ولسه جايين من عند الدكتور </p><p></p><p>ماما* لا الف سلامه عليها لا لازم اجي اتطمن عليها </p><p></p><p>ميرفت* لا يا ماما بلاش وحياتك ده مرض معدي شكلها جتلها كورونا انا قاعده معاها </p><p></p><p>ماما* يا لهوي طب وانتي </p><p></p><p>ميرفت* ممكن اكون اتعديت خليكي انتي هو الدكتور قال ٣ ايام ونعمل تحليل ممكن يطلع مفيش حاجه والعيال عاملين ايه</p><p></p><p>ماما* العيال تمام كويسين بس اشقيا اوي مطلعين عيني ماش يا بنتي سلام بقي</p><p></p><p>قفلت السكه مع امي واستريحت للكدبه دي حياتي َكلها بقت جنس وخمره ومخدرات وكدب مفيش تجديد مفيهاش اخلاق</p><p></p><p>دخلت لرشا صحيتها كانت لسه مفاقتش </p><p></p><p>ََميرفت* اصحي يا مفضوحه </p><p></p><p>رشا* اهلا بالمزه بتاعتي بصي بقي انا عايزه اتناك بضمير فاهمه بضمير انا شاربه عنب حمضان ودماغي فوق فوق </p><p></p><p>ميرفت* طب روحي هاتي الازازه التانيه وتعالي </p><p></p><p>رشا* حاضر ححبها بس هي فين</p><p></p><p>َميرفت* برا في الكياس اللي في الصاله </p><p></p><p>رشا* يعني انا المفروض اطلع من هنا اروح فين هنا بعدين هنااك مع اني مش قادره اقوم اصلا من هنا </p><p></p><p>َميرفت* خلاص خليكي انا حقوَم اجيبها</p><p></p><p>جبت الازازه وقعدت مع رشا اشرب لغاية ما فقدت الوعي ودخلت مع رشا في جوله ومحدش فينا فاكر اي حاجه ماللي حصل ونمنا جنب بعض ََملط مش َفَا كرين اد ايه</p><p></p><p>وبكده يكون انتهي الجزء السادس َمن القصة والي اللقاء في الجزء السابع</p><p></p><p>الجزء السابع </p><p></p><p>الأمل هوَ التغلب على الحنينِ ليلاً .. هُنا يولَدُ الأمل، ونَموتُ نَحن!. أحياناً نتمنى أن تكون أحلامنا حقيقة .. وأحياناً نتمنى لو كانت حقيقتنا حلماً. بعض الأحزان لا تحتاج حلولاً .. هي فقط تحتاج لـ كف صديق يربت على كتفك .. يقول لك: أنا أشعر بك. في منتَصف الليَل أحِب ۆحَدتيّ بالرغم مِن أنِها مُعتِمة وَباردة، توقظ ذِكرياتي وَصَفحات قَد أتلفت.</p><p></p><p>صحينا مالنوم علي بالليل كده لقينا نفسنا نايمين قمت انا الاول وكانت رشا ايديها علي ضهري كنا عريانين ملط </p><p></p><p>رشا* هو ايه اللي حصل </p><p></p><p>ميرفت* َمش فاكره انا فاكره انك شربتي وادهولتي في العربية وشتمتي البت الغلبانه اللي تحت دي </p><p></p><p>رشا* انا عملت كده انا خدت بقين قولت اتبسط شويه </p><p></p><p>ميرفت* بقين دانتي فضحتينا اقول للبت دي كانت عامله ضرسها وواخدة بنج تقوليلها متبنجه بعنب حمضان تقوليلها انتي بزك قد دماغي </p><p></p><p>رشا* هههه هههههه انا عملت كده المهم انتي عملتي ايه </p><p></p><p>ميرفت* مش فاكره بس شكلي اتنيلت زيك وعملنا العمايل يا بت اهو ما احنا ملط اهو المهم البت مروي انا عايزاها دي جسمها نار يا بت انا امبارح عملتلها نسكافيه من بتاعنا بس شكلها جوزها جه ريح المسائل </p><p></p><p>رشا* بس كده اجبهالك انا تحت امر كسك ده </p><p></p><p>نجلاء * طب ما تيجي نقيس الهدوم الجديده اللي جبناها </p><p></p><p>قمنا جبنا الكياس ورشا فضيتهم عالسرير </p><p></p><p>ميرفت* ثواني يا رشا دقيقة واحده طلعت التليفون</p><p></p><p>الو ايوه انا من طرف مداَم نجلاء اه وصتك عليا طب هاتلي اللي كنت بتجبهولها ماشي سلام</p><p></p><p>رشا* مين ده </p><p></p><p>ميرفت* ده الديلر اللي كلمتك عليه لاحظي اننا بنشطب </p><p></p><p>رشا* طب البسي ده كده </p><p></p><p>رشا لبسته وكان منظره فاجر عليها هو مفتوح من الجناب تحت الحملات مخلي الصدر كله طالع مالجنب ورشا لما لبسته عشان بزها كبير فكان شكله فاجر عليها واللون الاحمر عليها كان ََرايق عليها اوي</p><p></p><p>انا بقي عشان بيضه اللون الاسود كان جميل عليا ولفت نظري شكل رشا وهي بتبصلي وتعض في شفايفها لقيتها جت ورايا ومسكت بزي اللي كان ظاهر مالجنب وبتلعب في الحلمه في اللحظه دي جرس الباب ضرب لبست الروب وطلعت اشوف مين لقيته الديلر اللي جابته جيت اطلعله الفلوس افتكرت انها في الشنطه رحت اجبها وتقريبا هو لمح رشا من عالباب راح مطلع حتة حشيش </p><p></p><p>الشخص * يا مدام دي مسا مني حته ايه حتدعيلي</p><p></p><p>خدتها منه وقفلت الباب ودخلت لرشا بالحاجه </p><p></p><p>رشا* هاتي يا اختي انا خرمانه </p><p></p><p>َميرفت* خدي خلي الحاجه معاكي سيبك منها وتعالي نكمل </p><p></p><p>رشا* طب شويه صغيرين </p><p></p><p>ميرفت* اص** راح الباب َخبط تاني </p><p></p><p>رشا* هو الباب ده ماله النهارده</p><p></p><p>ميرفت * مش عارفه يمكن الولا غلط في الحساب ولا حاجه حاروح افتح </p><p></p><p>رشا*روحي افتحي انتي وانا حاسخن لحد ما تيجي</p><p></p><p>ميرفت* حازعل لو شربتي دلوقتي اصبري شويه </p><p></p><p>رشا* روحي بس افتحي انا مقدرش علي زعلك</p><p></p><p>رحت فتحت الباب لقيتها مروي </p><p></p><p>مروي * ازيك يا ابله ميرفت وابله رشا عامله ايه </p><p></p><p>ميرفت* لا بقت َكويسه خالص اهي صاحيه جوه استني اناديها </p><p></p><p>مروي* لا خليها مريحه انا حاخشلها </p><p></p><p>ميرفت* لا خليكي قاعده انا حناديها </p><p></p><p>رشا* اهلااا بصي انا خت بق صغير هالص زي اللي انتي خدتيه امبارح </p><p></p><p>ميرفت* تصدقي انتي بتستعبطي انا حالبس وانزل اروح مش كده يا رشا </p><p></p><p>رشا* لا خلاص متزعليش مين اللي هناك عالباب </p><p></p><p>َميرفت* دي مروي جايا تطمن عليكي</p><p></p><p>َرشا* حلو اوي حاعملك عليها حفله</p><p></p><p>روحي هاتيلي المبخره وولعي فحم وهاتي شوية بخور </p><p></p><p>ميرفت* حتعملي ايه يا مجنونه </p><p></p><p>رشا* انااا حخليهالك في التوهان حخليها تقف علي بزها اللي قد البطيخه ده عشان تبقي تقولي يا ابله</p><p></p><p>ميرفت* طب ما احنا حنتسطل احنا كمان</p><p></p><p>رشا* وماله هو السطل جديد علينا يا اختي شفني بقي لما ضبط دماغي اشتغلت ازاي</p><p></p><p>ميرفت*ماشي يا سكرانه هانم حاروح انا اولع الفحم واجي انتي شايلاه فين </p><p></p><p>رشا* حتلاقيه جنب البوتجاز </p><p></p><p>رحت ولعت الفحم وحطيت عليه بخور وجبت الحته اللي ادهاني الديلر وكان معايا حته تانيه حطتها </p><p></p><p>رشا لبست الروب وطلعت سلمت عليها وقعدت جنبها</p><p></p><p>مروي *الف سلامه يا ابله رشا </p><p></p><p>رشا* شكرا يا مروي </p><p></p><p>مروي* ايه الريحه دي ده زي مايكون سبرتو </p><p></p><p>رشا* اه اه ده الدكتور مديني دوا مطهر بحطو علي ضرسي اجبلك شويه</p><p></p><p>مروي* لا شكرا يا ابله </p><p></p><p>شويه وجبت المبخره والدخان بدأ يطلع شويه والمكان كله قلب دخان الحشيش ورشا رجعت بضهرها لورا</p><p></p><p>ميرفت* معلشي يا مروي ريحة الزبالة مخليه الشقة ريحتها وحشه اوي هو جوزك تحت</p><p></p><p>مروي* لا بايت في الشغل بس حلوه الريحه دي مخلياني مبسوطه كده وبترحرح </p><p></p><p>رشا* طب ما تفكي كده راحت رشا قالعه الروب وَميرفت كمان قلعته </p><p></p><p>مروي* يا لهوي يا ابله دانتو اكنكو مش لابسين حاجه </p><p></p><p>رشا* هو انتي معندكيش قمصان نوم </p><p></p><p>مروي * لا عندي طبعا بس مش زي كده انا حتي ملبسهمش َمروي ابتدت تفك ودماغها تلف وتحكي اللي حصل مع علي جوزها </p><p></p><p>ده حتي امبارح نزلت من عندك مش عارفه مالي سحبته اول ما جه وعالسرير وكل ما يخلص اقله تاني وناكل ونرجع تاني لحد بالليل </p><p></p><p>رشا* عمل ايه ناكك ازاي </p><p></p><p>مروي* بس عشان بتكسف </p><p></p><p>ميرفت* طب احكيلنا عمل ايه </p><p></p><p>مروي * رفع الجلبيه وقلعت وفضل يدخله ويطلعه لحد ماحسيت بحاجه سخنه جوه وراح مطلعه </p><p></p><p>رشا* طب هو كبير ولا صغير </p><p></p><p>مروي * معرفش اصلي بغمض عيني بتكسف ابصله</p><p></p><p>رشا* ايه ده هو ده النيك عندكو ارفع الجلبيه وادخله طب استني حاوريكي حاجه </p><p></p><p>رشا فتحت التليفون وشغلت فيلم سكس ومروي مكسوفه تبص </p><p></p><p>مروي* ايه ده يا لهو بالي ايه ده دي قالعه خالص مش مكسوفه ايه ده دي بتمصه لا لا اقفلي يا ابله رشا </p><p></p><p>ميرفت* ايه مالك مش عاجبك الفيلم</p><p></p><p>مروي* لا بجي الوليه مش مكسوفه وهي بتمص البتاع كده </p><p></p><p>رشا * اتفرجي علي اللي جاي راح البطل نازل وقعد يلحس في كسها ويدخل صوابعه في كسها ويعض زنبورها </p><p></p><p>مروي كانت بدات تتخدر وبتبص وتضحك وكان باين عليها انها هاجت من حركة رجليها ولما طلعت البت علي زبره تتنطط عليه وبعد كده رفع رجليها ونيمها علي جنبها وفضل ينيك فيها بعدين لفها وبدا يحطه في طيزها وهي في وضع الدوجي كل ده خلي مروي عماله تضحك وتضم رجلها وفي اخر الفيلم لما جه يجبهم راح جابهم في بقها وبلعتهم</p><p></p><p>ميرفت* شفتي بقي النيك بيبقي ازاي </p><p></p><p>مروي* هههه يا سلام هو ده بقي النيك </p><p></p><p>رشا* ايوه مساء النيك علي عينيك يا جميل</p><p></p><p>ميرفت* طب اقلعي الروب ده واقعدي زيينا كده </p><p></p><p>مروي * جت تقوم معرفتش ههههه مش رادي </p><p></p><p>ميرفت ساعدتها وقلعتها لقتها لابسه جلابيه شكلها قديمه اوي حتي ملابسها الداخليه دخلت الاوضه جبتلها قميص نوم من بتوع رشا بس طلقة وقلعتها ملط لقتها بطل جسم فاجر خلاني عايز انط علي بزازها الكبيره وكسها منفوخ لبستها قميص النوم اللي طلع قصير عليها يدوبك وصل لاول كسها ورشا واخده بالها مني وعمالة تبص لجسمها </p><p></p><p>ميرفت* ايه رايك كده يا مروي</p><p></p><p>مروي* ههههه حلو اوي يا ابله ميرفت</p><p></p><p>رشا* بصي بلاش ابله دي قولي ميرفت ورشا من غير ابله </p><p></p><p>مروي* حاضر</p><p></p><p>رشا* شاطره حاوريكي فيلم تاني عجيب بقي وقوليلي رأيك </p><p></p><p>مروي كانت هاجت والحشيش خلاها مش في وعيها </p><p></p><p>رشا شغلت الفيلم واديتها التليفون ودخلت انا وهي اوضة النوم رشا قالتلي </p><p></p><p>رشا* شفتي جسمها عامل ازاي انا خلاص مش قادره كسي بياكلني يا ميرفت</p><p></p><p>ميرفت* وانا زيك اصبري بس تتفرج عالفيلم ده وحتبقي في التمام بس اعمليلي كاس. </p><p></p><p>رشا* كاس ايه دي عايزة كاس افريقيا نشربوه </p><p></p><p>ميرفت*هههههه يا بت اتلمي </p><p></p><p>شربنا كاسين والدماغ عليت وطلعنا لقينا مروي بتعمل زي الفيلم بتدعك كسها بايديها وتدخل صوابعها وبتلعب لنفسها وحطا التليفون علي حجرها وبتلعب في بزازها بايديها وبقها</p><p></p><p>بصيت لرشا وقلتلها ميرفت* هي كده بقت في التمام خشي هاتي الحاجه من جوه </p><p></p><p>دخلت رشا جابت العامود وحطيته جنبي كان الفيلم خلص تقريبا لفت رشا وراها قلعتها الجلابيه وانا نزلت علي كسها الحسه بنهم ورشا بتقفش في بزازها وحلمتها المنتصبه تمص فيهم شويه ونزلت علي طيزها تلحسها وتدخل صوابعها حوالين كسها كانت مروي هايجه ومش قادره تتكلم هي مجرد اهات منها بس طلعت فوق منها وبقيت احك كسي في كسها والحركه دي هيجتني اوي ومروي فعلا بدات ترتعش وجابتهم بس كتير نزلت بسرعه الحس عسلها سيبتها تريح ورحت علي رشا الحس كسها والعب في طيزها وادخل صوابعي في كسها بعدها نمنا عكس بعض وبقت هي تلحسلي كسي وانا الحسلها كسها وادخل صوابعي في كسها خدت العامود دخلت في كسها وبقت ايدي في طيزها وايديا شغاله الاتنين مع بعض لحد مالقيتها ارتعشت وهي خدت العامود وحطيته في كسي وهي عارفه نقطه ضعفي بقت تدخله لاخره وتخبظه جوه في اخر كسي لحد ما خلاص بقيت علي اخري رحنا احنا الاتنين علي مروي رشا ماسكه العامود بتحطه في كسها والغريبه العامود دخل ياما جوه وانا بدخل صوابعي في طيزها من ورا وهي بتتوجع</p><p></p><p>ميرفت* رشا دخليه ورا </p><p></p><p>رحت انا استفرد بكسها لحس وعض في زنبورها وادخل لساني وصوابعي ورشا بقت عمال تحاول تدخله في طيزها وهي بتعيط مالوجع لحد ما دخلت حته صغيره في اوله</p><p></p><p>طلعته رشا من طيزها وكان فاضل اهم حاجه اننا نخلي مروي تعمل معانا ودي كانت اصعب مرحله</p><p></p><p>نمت انا علي ضهري ورشا بتلحس كسي </p><p></p><p>رشا* تعالي اعملي زي يا مروي</p><p></p><p>مروي* ها مين حاضر اعمل ايه </p><p></p><p>رشا* اعملي زي مابعمل بالضبط </p><p></p><p>نزلت رشا تلحسلي كسي وتدخل لسانها شالت وشها بقت مروي تعمل زيها ورشا معاها </p><p></p><p>رشا* خدي دخلي ده في كسها اللبوه دي</p><p></p><p>مروي* خدي يا لبوه وراحت حاطاه جامد في كسي </p><p></p><p>ميرفت* اااه حلو اوي يا قلب اللبوه انتي </p><p></p><p>شويه ونيمنا رشا وخلتها عملت معاها زي ما عملت معايا وكمان دخلته في طيزها من ورا زي ما رشا بتحب كده </p><p></p><p>قعدنا مده نبدل علي بعض لحد ما نمنا مش دريانين بحاجه في نفس المكان </p><p></p><p>صحيت انا الاول لميت بسرعه الصاله وشلت العامود والمبخره كانت اتطفت حاولت اشيل مروي معرفتش صحيت رشا اللي فاقت بالعافيه لبسناها هدومها بالعافيه وقعدناها علي كنبة الصالون بعد حوالي ربع ساعة كانت ابتدت تفوق </p><p></p><p>مروي* هو انا نمت هنا ولا ايه وايه اللي بهدلني كده وجسمي متكسر وموجوعه اوي </p><p></p><p>رشا* تلاقيه مالنوم امبارح كبس عليكي النوم اقولك خشي نامي جوه تقوليلي لا خلاص حنام هنا </p><p></p><p>مروي* مش فاكره حاجه خالص</p><p></p><p>ميرفت* ده تلاقيه عشان كنتي عايزه تنامي بس </p><p></p><p>مروي * طب انا نازله يلا سلام زمان جوزي جه</p><p></p><p>نزلت مروي ورشا بتقولي</p><p></p><p>رشا* دي لو تعرف اللي حصلها احتمال تولع فينا </p><p></p><p>ميرفت* بس يا بت جسمها نار شفتي كسها منفوخ ازاي ولا لما قلعت ملط منظرها هيجني </p><p></p><p>رشا* في دي عندك حق البت جسمها يهيج فعلا بس يا ريت متفتكرش حاجه ماللي حصل بقلك ايه انتي هيجتيني عالسيره ماتيجي تصبحي عليا </p><p></p><p>ميرفت* لا ياختي انا عايزه انام انتي ايه كل ده مشبعتيش انا فاضل اجبلك عامود النور اللي في الشارع احطه في كسك </p><p></p><p>رشا* يا ريت طب ما دام مفيهاش نيك اروح اخد بقين يخمدوني </p><p></p><p>راحت رشا دخلت جوه وقلعت ملط وخدت شويه من بق الازازه ونامت </p><p></p><p>ميرفت* انتي حتنامي كده </p><p></p><p>رشا* اه عادي الجو حر اوي </p><p></p><p>ميرفت* اه مانتي عارفه نقطة ضعفي مقدرشي اشوفك كده واسكت هاتي بق مالازازه دي </p><p></p><p>وعملت مع رشا وخلصنا ونمنا جنب بعض ملط </p><p></p><p>صحيت علي صوت جرس الباب قمت عشان افتح حطيت الروب عليا بس مكنتش مركزه مربطتوش لما وصلت عند الباب شفته ربطتوه بسرعه وفتحت الباب لقيت محصل النور </p><p></p><p>لما ربطت الروب بسرعه مخدتش بالي ان صدري باين مالروب غير لما لقيت الراجل متنح اوي </p><p></p><p>ميرفت* في حاجه </p><p></p><p>المحصل* لا ابدا اتفضلي الفاتوره</p><p></p><p>خدت الفاتوره ودخلت جبتله الفلوس من جوه اديتهاله وقفلت الباب ولفيت سيجاره شربتها ودخلت اخد شاور طلعت مالحمام لقيت رشا صحيت </p><p></p><p>رشا* انتي اللي صحاكي </p><p></p><p>ميرفت* محصل النور قلق منامي </p><p></p><p>رشا* ودفعتيلو كام طيب </p><p></p><p>ميرفت* مش ناقصه هبل تعرفي تسكتي </p><p></p><p>رشا* بجد كام عشان خاطري</p><p></p><p>ميرفت* طب عشان خاطري انا اكليني عشان جعانه </p><p></p><p>رشا* مش عايزه تقولي حالا حاعملك الاكل </p><p></p><p>بعد ما خلصت الغدا قعدنا ناكل بعد ما خلصنا اكل شربنا سجارتين وقعدنا نهزر ونضحك مع بعض </p><p></p><p>ميرفت* ما تخشي تجبلنا الازازه اللي جوه ولا نسفتيها </p><p></p><p>رشا* لا عيب عليكي هو كان فاضل ازازه ونص النص راح بقم ازازه </p><p></p><p>ميرفت* طب هاتيها بدل مايبقي فاضل ربع </p><p></p><p>دخلت تجبها والباب خبط دخلت وراها بسرعه جبت الروب وطلعت كنا قاعدين بقمصان النوم الجديده</p><p></p><p>بفتح لقتها امي جايا تطمن عليا </p><p></p><p>ميرفت* ماما ايه اللي جابك العيال بخير</p><p></p><p>ماما * كلهم بخير انا جايه اتطمن عليكي بس انتي عامله ايه </p><p></p><p>ميرفت* تمام وانتي عامله ايه مع العيال </p><p></p><p>ماما* كلهم بخير هي الشقه ريحتها دخان ليه كده لا وريحته غريبه </p><p></p><p>ميرفت* عشان الدماغ قصدي عشان التعقيم مانتي عارفه بقي</p><p></p><p>ماما* اومال فين رشا </p><p></p><p>ميرفت *جوه نايمه ثواني اناديها </p><p></p><p>دخلت جوه كلمت رشا</p><p></p><p>ميرفت* بقلك ماما هنا اضبطي نفسك كده وبلاش هرتله في الكلام مش عايزاها تاخذ بالها من حاجه استني افتحي بقك </p><p></p><p>مسكت البرفان رشيته في بقها وبقي </p><p></p><p>رشا* ايه اللي جابها</p><p></p><p>ميرفت* احترمي نفسك يا بت مانا لما اتصلت بيها قلتلها ان انتي جالك كورونا عشان متجيش هنا خالص لقتها خافت وجت تطمن عليا </p><p></p><p>رشا* طب بذمتك في حد عاقل يعمل كده </p><p></p><p>ميرفت* بجد حازعل منك لاحظي كده انك بتغلطي فيها</p><p></p><p>رشا * مش قصدي اسفه انا قصدي هو فيه حد بيزور مريض بمرض معدي وكمان عايزاني اطلع اسلم عليها انا راي تقوليلها بلاش تسلمي عليها عشان متتعدديش منها وحاولي تمشيها عشان انتي خايفه عليها </p><p></p><p>ميرفت* خايفه اعمل كده تشك في حاجه تعالي سلمي عليها من بعيد وخلاص واقعدي بعيد </p><p></p><p>طلعت رشا وقعدت بعيد وسلمت عليها وعطست عطستين لقيت امي </p><p></p><p>ماما *بتقولي خلاص يا ميرفت حامشي انا بقي</p><p></p><p>ميرفت* طب استني انزل اوصلك </p><p></p><p>ماما* لا انا حاركب تاكسي زي ما جيت </p><p></p><p>رشا* سيبيها تمشي لوحدها </p><p></p><p>ميرفت* يا بت احترمي نفسك بقي اجهزي انا حاجي افركلك كسك ده علي قلة ادبك دي </p><p></p><p>ماما* مالكو في حاجه </p><p></p><p>ميرفت* لا يا ماما انا بهزر معاها بس</p><p></p><p>لبست العبايه عاللحم ونزلت والدنيا ليل محدش واخد باله ركبت العربيه والهوا لطشني والدماغ عليت شغلت الكاسيت وهاتك يا رقص طول السكه وامي عماله تشتم فيا وانا مش سامعاها ورفعت العبايه عشان الدواسات وامي خدت بالها اني مش لابسه حاجه تحت العبايه لدرجه اني كنت بسيب الدركسيون واسقف ابتدا امي تاخد بالها ان في حاجه مش طبيعيه واني مش في وعيي راحت ضاغطه عالكاسيت وقف </p><p></p><p>ماما* انتي مالك شاربه ايه فهميني اتكلمي</p><p></p><p>ميرفت* شاربه حشرب ايه يعني مبسوطه ايه حرام اكون مبسوطه </p><p></p><p>ماما* لا انتي مش طبيعيه وايه اللي انتي لابساه ده فين هدومك من امتي بتخرجي كده مش قلنا من ساعة زيارة جوزك متلبسيش كده تاني </p><p></p><p>ميرفت* ايه يا ماما الدنيا ليل هو حد شايف حاجه يلا ادينا وصلنا استني اركن العربيه واطلع اسلم عالعيال </p><p></p><p>ماما* لا مانتي حتطلعي بس عشان تغيري هدومك دي </p><p></p><p>ميرفت* حاضر ماشي يا ماما اللي تشوفيه </p><p></p><p>طلعت سلمت عالعيال وقعدت معاهم وغيرت هدومي </p><p></p><p>ماما* يابنتي الساعه داخله علي ١٠ خليكي هنا بدل ما تمشي بالليل كده </p><p></p><p>ميرفت* لا معلشي عشان رشا متباتش لوحدها يلا سلام </p><p></p><p>نزلت مشيت بالعربيه وشغلت الكاسيت وقعدت اغني لحد ما وصلت وانا طالعه عالسلم لقيت صوت زعيق في شقة مروي </p><p></p><p>كنت حاخبط عليهم خفت سبتهم وطلعت لقيت رشا مطيناها عالاخر تقريبا خلصت الازازه الا شويه غيرت هدومي ولبست قميص النوم وشربت الشويه اللي فاضلين وكانو كافيين ان يخلوني اروح في سابع نومه</p><p></p><p>الي اللقاء في الجزء الثامن والأخير </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>ا</p><p></p><p>الجزء الثامن</p><p></p><p>بكيت وهل بكاء القلب يجدي؟ فراق أحبتي وحنين وجدي!! فما معنى الحياه إذا افترقنا؟؟ وهل يجدي النّحيب فلست أدري!! فلا التّذكار يرحمني فأنسى ولا الأشواق تتركني لنومي فراق أحبّتي كم هزّ وجدي وحتّى لقائهم سأظلّ أبكي تعبت أكتم قهر حبّي وأعاند كلّ حسّادي ولا ودّي أحد يدري عن حياتي وش جرى فيها أنا في يوم حبّيتك، احسّه يوم ميلادي</p><p></p><p>بعد ما صحيت مالنوم الصبح قمت غسلت وشي ولفيت سيجاره قعدت اشربها مع كوباية قهوه لقيت رشا جايه عليا</p><p></p><p>ميرفت* صباح الخير ست سكرانه هانم هو ده اللي حستناكي</p><p></p><p>رشا* انا قلت اوزن دماغي بكاسين كده واسخن لقيت نفسي نمت وبعدين زعلانه ليه مانتي عملتيها قبلي</p><p></p><p>ميرفت* ماشي يعني واحده بواحده ماشي يا ستي بقلك ايه انا طالبه معايا اخرج اتفسح </p><p></p><p>رشا* ماشي وانا كمان يا ريت بس حنروح فين</p><p></p><p>ميرفت* حنسافر نتفسح انا وانتي </p><p></p><p>رشا* ايه يا بت اتسطلتي ولا ايه نسافر فين لنجلاء دي عايزة ورق وشغلانه </p><p></p><p>ميرفت* بت متتغبيش حنسافر شرم نتفسح </p><p></p><p>رشا*بس دي تكلفه وبعدين جوزك عنده جلسه وجوزي قرب يجي حنروح امتي ونرجع</p><p></p><p>ميرفت*بصي هما ٣ ايام النهارده الاتنين مش حنطول بس ايه انا رايحه اتفسح يعني نروح هناك مش زي هنا اكل وشرب وخمره ونيك ونوم لا انا رايحه اتفسح ماشي </p><p></p><p>رشا* ماشي طب حنروح هناك كده نلف ندور علي حته نبات فيها ولا ايه</p><p></p><p>ميرفت* لا طبعا انا حجزت فندق ٣ ايام من عالنت وكمان الاتوبيس اللي حيودينا</p><p></p><p>رشا* شاطره يا بت اخشي بقي احضر شنطتي </p><p></p><p>ميرفت* شنطة ايه بقلك ٣ ايام يعني شوية حاجات بسيطه كده</p><p></p><p>بس في حاجه حنخشي انا وانتي تضبطي كل حاجه بالكريم عايزين نبقي فله كده عشان نعرف نلبس ونبقي براحتنا </p><p></p><p>رشا* ليه مش فاهمه </p><p></p><p>ميرفت* حافهمك بعدين عندك صبغة شعر </p><p></p><p>رشا* موجوده جوه في الحمام</p><p></p><p>ميرفت* تمام تعالي نستعد عشان نخلص وننزل وخدي كملي السيجاره دي</p><p></p><p>شربنا السيجاره ودخلنا الحمام مع بعض ومخلصتش من تقفيش رشا ولعبها في صدري وفي كسي لحد ما هيجتني خلصنا وعملنا الصبغه وطلعنا وكان طبعا مينفعش انزل غير لما اخلي رشا تضبطني ونجيبهم </p><p></p><p>طلعنا من الحمام لقيت رشا بتقولي</p><p></p><p>رشا* بصي انا مش نازله غير لما اتناك انا عالاخر مش قادره اللي عملتيه فيا جوه ده </p><p></p><p>ميرفت* انا برضه ولا انتي ده انتي كان فاضلَ شويه وتدخلي دراعك كله جوه كسي </p><p></p><p>رشا* اصل انتي الصراحه جسمك يجنن مقدرش اشوف كده واسيبه تعالي بقي الحسيلي كسي </p><p></p><p>نزلت وفضلت الحس في كسها وكان ناعم زي الحرير لحد ماجابتهم</p><p></p><p>رشا* تعالي هاتي بوسه دوقيني طعمه </p><p></p><p>فضلت ابوس فيها والعب في صدرها لقيتها نزلت علي كسي تلحس فيه وانا خلاص علي اخري في قمة الهيجان رحت عادله نفسي بسرعه وبقينا عكس بعض وفضلت الحس في كسها وادخل صوابعي في كسها وهي هاريني تفريش لكسي بلسانها من كتر هيجاني كنت بعض زنبورها وامد ايديا علي فتحة طيزها ابعبصها من ورا وده خلاها هاجت اوي وفضلت تدخل صوابعها في كسي لحد ما استريحنا</p><p></p><p>رشا* ياه كان حلو اوي يا بت كسك ده مايتشبعشي منه ابدا</p><p></p><p>ميرفت* يا حبيبتي انتي اللي جامده نيك نصيحه مني بلاش اشوفك عريانه عشان كل ماشوفك كده حنيكك</p><p></p><p>رشا* لو كده حتلاقيني ملط قدامك عالطول بقلك ايه ما تيجي ناخد كاس قبل ماننزل </p><p></p><p>ميرفت* ما خلاص يا ختي مفيش مانتي نسفتيه كله شوفي كده لو في كانز بيره اشربيها وبعدين خمرة ايه احنا مفطرناش اساسا </p><p></p><p>قمنا لبسنا تي شيرت نص كوم عاللحم علي بنطلونات ليجن وعليه جاكت نص كده ولبسنا الطرحه ونزلنا سبت العربيه وخت تاكسي لحد مكان الاتوبيس وركبنا الاتوبيس قعدنا ساعتين في الطريق وصلنا الفندق سجلنا بيانتنا وطلعنا الشنط ريحنا شويه قلعنا الجاكت والطرحه ونزلنا تحت نتمشي شويه ونتفرج عالبلد ونتفرج عالبلد كان منظرنا بالشعر الاصفر يوحي اننا اجانب</p><p></p><p>رشا* ايه ده جميلة اوي اول مره نيجي هنا بصي الستات ماشية ازاي دول ماشيين عريانين. </p><p></p><p>ميرفت* بقلك ايه عايزاكي لو حد كلمنا مترديش سيبيني انا اتكلم انا معايا لغات لاني عايزه الناس كلها تعرف اننا اجانب </p><p></p><p>لان لو عرفو غير كده حيقولو علينا شراميط وجايين نصطاد زباين وحتلاقي الرزاله بالكيلو انما لو عرفو اننا اجانب يخافو من شرطة السياحه ولقنصليه وكده</p><p></p><p>رشا* فعلا عندك حق طب حنعمل ايه دلوقت</p><p></p><p>ميرفت* حنعمل زي الناس ما بتعمل تعالي معايا</p><p></p><p>دخلنا محل مايوهات اشترينا مايوه اسود فتلة لرشا وواحد زيه ليا انا لبسناهم وحطينا الهدوم في شنطه وخرجنا قعدنا عالبحر كان في مكان فاضي وكان جنبي راجل كبير ومعاه ست وجنبنا راجل قاعد بيشرب عصير نمنا عالشازلونج وجه الجرسون كان بيتكلم عربي شاورلته اني مش فاهمه لحد ما كلمني انجليزي وطلبنا ٢ بيره </p><p></p><p>رشا* انا مكسوفه اوي وانا لابسه المايوه ده مش عارفه حاسه اني ماشيه ملط </p><p></p><p>ميرفت* بقلك ايه هنا حنعمل كل حاجه احنا عايزنها مفيش قيود عايزاكي تعملي اللي نفسك فيه ماشي </p><p></p><p>رشا* يعني انتي مش مكسوفه بذمتك </p><p></p><p>ميرفت* لا طبعا مكسوفه بس خلاص لبسناه بصي كل حاجه في اولها صعبه انا حخليكي تعيشي الجنان علي اصوله</p><p></p><p>جه الجرسون ولاحظت انه متنح اوي لرشا وبزازها الكبيره بصتله اوي لقيته خاف ونزل الحاجه ومشي</p><p></p><p>ميرفت* خد اشربي دي حتنعنشك </p><p></p><p>رشا* ايه دي بيره ولا تعمل حاجه انتي فاهمه ايه اللي بحبه</p><p></p><p>ميرفت* اشربي دي طيب وحاجبلك اللي انتي عايزاه </p><p></p><p>شاورت للجرسون وقلتله يجيب اتنين مارتيني </p><p></p><p>رشا شربت البيره وبتقولي </p><p></p><p>رشا* ايه مارتيني ده بس تصدقي البيره هنا حلوه بتعلم في الدماغ جايبنها منين دي</p><p></p><p>ميرفت*يا اختي انا سمعت بيقولوها كده لما نشربها حنعرف </p><p></p><p>تعالي بقي ادهنلك جسمك بالكريم عشان الشمس </p><p></p><p>رشا * ماشي بس بالراحه لاسخن في ايدك ومعرفش امسك نفسي عليكي</p><p></p><p>ميرفت* تعرفي تسكتي انتي اصلا من ساعة ما لبستي المايوه وانا مش قادره كسي بياكلني وحاتجن عليكي منظرك بالمايوه مبهدلني مخليني عايزه اقطعك </p><p></p><p>رشا* انا برضه نفس الكلام شكلك في المايوه عاملة زي بتوع الافلام عماله اتخيل شكلك وجسمي مولع طب ما تيجي نطلع فوق شويه</p><p></p><p>ميرفت* نطلع ليه حيحصل وهنا كمان يقدر حد يتكلم </p><p></p><p>رشا* انتي اكيد مجنونه طب ازاي </p><p></p><p>ميرفت* لفي نامي علي بطنك بس عشان ادهنلك الكريم </p><p></p><p>نامت رشا علي ضهرها وفكتلها البرا بتاعة المايوه ووزعت الكريم علي ضهرها وبدات ادهن ضهرها وايدي كل شويه تلعب في حلماتها وفي فتحة طيزها وابتدت رشا جسمها يطلع وينزل معايا رحت رابطه البرا وقلتلها لفي </p><p></p><p>ببص لقيت الجرسون واقف جنبي وعمال يبص بصتله جامد وشاورتله يحط الحاجه ويمشي كان منظرنا يهيج الحجر</p><p></p><p>لفت رشا وبدات اوزع الكريم علي بظنها وصدرها ورجليها وادعك في الكريم وكل شويه ايد تلعب في بزازها وايد تروح لكسها وادخل صوبع كانت رشا بدات تجيبهم حسيت ببلل في الاندر بتاعها لاحظت اني اللي جنبي بيبص علينا بس لما كنت ببصلهم نظرة صارمه كانو بفهمو وكانو بيبصو قدامهم</p><p></p><p>ميرفت* دورك انتي بقي ادهنيلي </p><p></p><p>رشا* ما بلاش انا مش حاعرف امسك نفسي انا مولعه</p><p></p><p>ميرفت* مالكيش دعوه تعالي بس بدات رشا تعمل زي وتوزع الكريم وتدعك في ضهري وتقفش في حلمة بزي وتبعبصني في طيزي وكان واضح ان رشا كانت بتتعامل كانها في البيت مش اننا في مكان عام بس وانا في قمة هيجاني مش عارفه اكلمها سبتها تعمل اللي هي عايزاه خلتني الف ونسيت تربط البرا من ورا وهي هيجانه وفضلت تدخل صوابعها في كسي وانا عماله اطلع وانزل بجسمي لحد ما جبتهم ربطت البرا والمنظر لفت نظر بعض المحيطين بينا وكويس اننا تزلنا في وقت مكانش فيه ناس كتير حوالي ٤او ٥ فقط </p><p></p><p>ميرفت* ايه رايك بقي عمرك اتصورتي انك ممكن تعملي كده قدام الناس </p><p></p><p>رشا* لا طبعا انا كل حاجه بتحصلي النهارده غريبه اوي </p><p></p><p>ميرفت* طب اشربي بقي البتاع ده خلينا ننزل الميه شويه عالاقل نداري المنظر اللي في اندر المايوه ده</p><p></p><p>شربنا ونزلنا البسين وانا دماغي لفت وبقيت اضحك ورشا كمان هاتك يا بوس سكسي وتقفيش في طيزي وبزي لدرجة اني هجت علي منظرها وخدت غطس ونزلت الحس كسها في الميه واطلع اخد نفسي وانزل تاني رحت مدخلة صوابعي منظر رشا وهي بتتوجع لفت نظر الناس اللي في البسين وانا مكانش همي كان كل همي انا اتفسح واتمتع برشا واعمل اللي انا عايزاه كنت في حالة هيجان غير طبيعي وكمان الخمرة جرئتني وادتني باور زياده وده كان باين علي رشا برضه اللي كانت بايظة بقت بتتشرمط وتتموحن ولا اجدعها شرموطه كانت اهاتها مسمعه البحر كله لكن انا ولا يهمني مسكتش غير لما رشا ارتعشت وجابتهم وكان كتير المره دي وجه دور رشا اللي عملته فيا كان رهيب رشا كان بتقطعني حرفيا كانت ايديها بتخشي في كسي بالكامل دي وسعت فتحة كسي ده غير البعبصة في الطيز ولعبها في بزي اللي كان طالع كله مالمايوه خلاني هجت اكتر بقيت بصوت مالمتعه لحد مارتحت ببص لقيت ناس بتبصلنا طلعنا مالميه وكان فيه اجانب بيسقفو ولا همني </p><p></p><p>خلاص مبقتش اتكسف ابتسمت وقعدت عالشاذلونج فتحت البرا عشان اخد حمام شمس ورحت فاتحاها لرشا</p><p></p><p>رشا* ايه ده يا ميرفت حنقعد كده لا مش للدرجه دي</p><p></p><p>ميرفت* يعني اللي عملتيه في الميه ده وجايه تتكلمي علي دي مش حاقلك تاني احنا جايين نتبسط </p><p></p><p>ببص لقيت شخص واقف شكله اجنبي وحابب يتعرف ونبقي أصدقاء ويعزمنا علي مشروب</p><p></p><p>كلمته بنفس اللغه وفهمته ابطريقة كويسه اننا مش نقابل غرباء ومبنكلمش اغراب </p><p></p><p>رشا* عايز ايه ده </p><p></p><p>ميرفت* عايز يتعرف ونبقي أصدقاء شكله سخن وعايز ينيك </p><p></p><p>رشا* يتنيل انا خلاص مفيش غيرك يكيفني ماليش في الرجاله </p><p></p><p>ميرفت*حبيبة قلبي اللي مظبطاني طب شويه كده ونروح نتغدا ونطلع نريح شويه عشان ننزل نسهر في الذيسكو بالليل</p><p></p><p>رشا* ماشي اللي تشوفيه بس حنلبس ايه </p><p></p><p>ميرفت* متفلفيش عامله حسابي حتبقي ملط لابسه هدوم ايه رايك انا حخليكي شرموظة ولبوه ومش لوحدك وانا معاكي </p><p></p><p>رشا* ماشي يا قلب اللبوه براحتك اعملي فيا اللي انتي عايزاه يعني اللي خلاني اقعد ملط عالشاطئ خلاص مفيش كسوف</p><p></p><p>ميرفت* بس خلي بالك اول ما نرجع كما كنت نرجع للاحترام بقي </p><p></p><p>قمنا لبسنا البرا وخدنا هدومنا ورجعنا عالفندق والناس بتبصلنا وعينيهم حتطلع علينا </p><p></p><p>دخلنا المطعم بنفس اللبس كان مطعم اوبن بوفيه قمنا جبنا الاكل واكلنا كنت جعانه اوي وطلعنا عالاوضه خدنا شاور وظبعا مينفعشي يعدي الشاور من غير شوية لمسات كده </p><p></p><p>نمنا وصحينا عاالساعه ٩ كده لبسنا فستانين اسود واصفر مطرزين وعريانين مالضهر كتير ومن الصدر لحد اوله الفتحه كده لحد فوق الركبه بشويه لبست انا الاصفر ورشا لبست الاسود بس كان منظره فاجر عليها ملبسناش تحتيه حاجه وانا عشان اقصر منها فكان جاي لحد اول الارداف </p><p></p><p>رشا* منظرك يجنن في الفستان </p><p></p><p>ميرفت * انتي اللي منظرك فاجر </p><p></p><p>رشا* جبتيهم منين دول ماتيجي عالسرير شويه قبل ماننزل</p><p></p><p>ميرفت* كنت جايبهم من قبل ماتجوز وملبستهمش بس لما جيت قعدت عندك جبتهم معايا تعالي بقي نظبط الماكياج عشان ننزل </p><p></p><p>نزلنا الديسكو وكان جو المزيكا عالي وناس كتير قوي قعدنا عالترابيزه وابتدا منظرنا يلفت نظر الموجودين ده غير بعض المتطفلين وبعض اللمسات بحجة الزحمه وحسيت ان رشا بدات تتضايق قمت من عالترابيزه وزعقت وبلغة المانيه سليمه طلبت المسئول سكتت المزيكا وجه شخص لابس بدله</p><p></p><p>ميرفت* بنفس اللغه من المفترض اننا في مكان محترم يوجد بعض الاشخاص يزعجونا انا واختي اذا استمر هذا الوضع سابلغ سفارتي بهذا الامر</p><p></p><p>الشخص* خالص اعتذاري يا سيدتي المكان ملئ بالشباب واغلبهم مخمورين عذرا يا سيدتي اسمحي لي ان يتحمل المكان جميع طلباتك انتي واخت سيادتك عذرا </p><p></p><p>ميرفت*حسنا ولكن علي الا يتكرر نفس هذا الامر </p><p></p><p>الشخص *بالطبع سيدتي </p><p></p><p>مشي المدير ورشا بتقولي </p><p></p><p>رشا* ايه اللي عملتيه ده انتي ناسيه انهم واخدين بيانتنا وعارفين اننا مش اجانب </p><p></p><p>ميرفت* كان لازم اعمل كده الاجانب عندهم لو استسلمتي للمساتهم دي دعوه صريحه منك لممارسة الجنس معاه </p><p></p><p>رشا* **** يعني </p><p></p><p>ميرفت*مش **** انما تقدري تقولي طريقة تعارف</p><p></p><p>رشا* طب مش حنشرب حاجه هو ايه اللي بيتشرب هنا</p><p></p><p>ميرفت * اكيد يا سحلب يا شاي بالنعناع هههههه هيكون ايه يعني حيتشرب هنا </p><p></p><p>رشا* بجد طب اطلبلنا ٣ ازايز كده </p><p></p><p>ميرفت* حلو اوي عشان نسكر وتلاقي نفسك في اوضه وفي طابور واقف عليكي كل واحد مستني دوره عشان ينيكك هما كاسين لزوم الصهلله والنعنشه فاهمه </p><p></p><p>شاوت للجرسون وقلتله ٢ اسكوتش </p><p></p><p>رشا* بصي يا ميرفت الجدع اللي هناك ده بيعمل ايه </p><p></p><p>ميرفت* اه ده البارمان ده كده بيعمل كوكتيل بس ده ايه تقيل اوي وتاثيره عالي اوي </p><p></p><p>رشا* هاتلنا منه ده شكله حلو اوي </p><p></p><p>شاورت للمتر عشان يلغي الاسكوتش ويجيب كوكتيل شويه ولقيته جايب كاسين كبار لونهم اخضر واداني الورقة كتبت رقم الغرفه رغَم ان المدير عازمنا وكويس ان حصل كده </p><p></p><p>شربنا الكوكتيل وسخنت ودماغي لفت ورشا كمان وقمنا رقصنا وكنا بنطوح بس مكناش فقدنا الوعي تماما كانت رشا لسانها اتلوي وبتتكلم بصعوبه من شدة السكر</p><p></p><p>رشا* بقك اايه هات تان هئ</p><p></p><p>انا الوضع بالنسبه لي كان اسوء بمراحل لاني تقريبا كنت فقدت الوعي وبهرتل مش عارفه وصلت اوضتي ازاي انا ورشا صحينا لقينا نفسنا نايمين عالسرير بهدومنا </p><p></p><p>قمت مالنوم طلبت الفطار وقهوه شويه وصحيت رشا </p><p></p><p>رشا* ايه ده احنا جيناهنا ازاي </p><p></p><p>ميرفت* انا زي زيك معرفش جينا هنا ازاي </p><p></p><p>دخلت بتاعة الروم سيرفيس كلمتها بس بلغه انجليزيه وعرفت منها ان في ناس في الديسكو بيبقو مخصوصه للحالات دي عشان لما حد يفقد الوعي من السكر يوصلوه </p><p></p><p>رشا* ما هو ياختي سكرنا ولا في طابور ولا بتاع انتي اللي بتهولي بس </p><p></p><p>ميرفت* طب قومي افطري عشان ننزل نقعد عالبسين شويه </p><p></p><p>فطرنا ولبسنا المايوهات ونزلنا قعدنا عالبسين وبس كان في ناس كتير شويه ومش كلهم اجانب الزحمه خنقتني خصوصا اننا كنا مش زي الاجانب فطبعا كنا فرجه وده خلانا مطولناش شربنا عصير ونزلنا الميه شويه وبرضه كان البسين زحمه اوي واتضايقت مالزحمه قمت خد حاجتي وطلعت غيرت هدومي ولبست بنطلون وبلوزه مفتوحه من عند الصدر ولبت تحتيها برا كانت رافعه صدري لفوق مخلياه بارز ورشا بقي فجرت بس عالاخر لبست توب لحد البطن وكان سوتها باينه ومش لابسه حاجه تحته وكان صدرها طالع نازل </p><p></p><p>ميرفت* ايه يا بت ده انتي فجرتي ده انتي تجنني </p><p></p><p>رشا* ايه عجبتك يعني اللي خلانا نقعد ملط عالبحر ونمشي ببكيني قدام الناس فرقت ايه يعني </p><p></p><p>ميرفت* لا فرقت كتير فرقت ان انتي مش نازله دلوقتي غير لما ادوق عسلك بلساني </p><p></p><p>رشا* انا اصلا مش طالعه الا لما تريحيني </p><p></p><p>زقتها عالسرير وقلعتها التوب ونزلت علي بزازها امص الحلمه واعضها عض خفيف وبعد كده بقيت الحس بطنها رحت نازله علي كسها امص والحس فيه وايدي حوالين خرم طيزها بتلف جواه </p><p></p><p>رشا* ايوه كمان الحسي كسي عايزاكي تقطعيه </p><p></p><p>ميرفت* هو انا حاسيبك يا لبوه انتي شرموطتي خلاص هو انا ورايا شغلانه غيرك</p><p></p><p>بقيت ادخل صوابعي لحد ما قدرت اخيرا ادخل ايديا مضمومه راحت مصوته</p><p></p><p>ميرفت* اهو يا لبوه وسعتلك كسك زي ما عملتي معايا </p><p></p><p>بعد شويه لقيتها بتترعش اوي وجابتهَ </p><p></p><p>رشا* اه ايه ده يا بت ايدك لما دخلت جوه حسيت بنار في كسي يخربيت دماغَ انتي لو جسمي بيهيجك كده انا حامشي ملط هنا وبره عشان تظبطيني كده تعالي بقي </p><p></p><p>نزلت رشا تبوس فيا وتقطع شفايفي مالبوس لحد مانزلت علي كسي ورفعت رجليا عند وشها وهي قاعده ودخلت دماغها بقت تمص بلسانها وتفشخ رجلي نيمتني عالسرير وفضلت تحك كسها في كسي والموضوع ده هيجني اوي بدات تدخل صوابعها وتلحس بلسانها في طيزي لحد ما جبتهم علي ايديها خدت ايديها حطتها في بقها وراحت حاطاه في بقي </p><p></p><p>نمنا شويه وخدنا شاور ونزلنا الشارع ومشينا رحنا اتفرجنا عالبلد واتصورنا واشترينا شوية هدوم </p><p></p><p>ودخلنا كافيه شربنا قهوه ولفينا شويه وروحنا عالفندق اتغدينا وطلعنا ريحنا شويه </p><p></p><p>بالليل روحنا سهرنا في نايت كلوب وبرضه بنفس اللبس وشربنا ورقصنا وهيصنا ورشا بعد ما سكرت اصرت تطلع ترقص مع الرقاصه بس كان رقصها حلو وطلعت رقست معاها المره دي عرفنا نروح اي نعم كنا بنطوح المهم وصلنا </p><p></p><p>قمت الصبح صحيت رشا ولبسنا بسرعه </p><p></p><p>رشا* ايه في ايه مالك مستعجله ليه كده</p><p></p><p>ميرفت* قومي بس عاملاك مفاجئة بس بسرعه </p><p></p><p>رشا* طب نفطر طيب </p><p></p><p>ميرفت* مفيش وقت البسي المايوه بس </p><p></p><p>رشا* مايوه يبقي رايحين البحر كل الغاغا دي عشان رايحين البحر </p><p></p><p>ميرفت* تعالي بس خلي بالك ابقي البسي هوت شورت فوق الاندر بتاع المايوه اللي جبناه امبارح</p><p></p><p>رشا كان منظرها يجنن ونصها اللي فوق عريان والبرا بتاعة المايوه مش َخبيه غير الحلمه بس وكمان كان معظمها باين المنظر هيجني بس كنا مستعجلين كان فاضل نص ساعه واليخت يطلع والرحله تروح عليا</p><p></p><p>نزلنا لقينا عربيه مستنيانا ركبناها وقلت لرشا</p><p></p><p>ميرفت* المفاجئة يا ستي انا حاجزه رحله عاليخت من ٣ ايام حيلف بينا وكمان ارضية المركب ازاز تقدري تتفرجي عالسمك والشعب المرجانيه</p><p></p><p>بعد نص ساعه وصلنا دخلنا اليخت لقينايخت كبير والكابتن بيرحب بينا وبيفنمنا كل حاجه وفي حالات الخطر حنعمل ايه وان في وسائل امان في اليخت كتير وبدات الرحله واحنا اول حاجه عملناها رحنا فطرنا وقعدنا نلف في اليخت ونتفرج عليه وشوفنا القاع الزجاجي والسمك الملون في البحر وكان اليخت بيلف وكان في واحد واقف بيشرح أسماء الجزر اللي حوالينا واشهر انواع الاسماك </p><p></p><p>ميرفت * بقلك ايه حنرجع مالرحلة دي نروح ننام عشان نصحي بدري نرجع ماشي </p><p></p><p>رشا* طب ليه الزعل ده بقي تصدقي غمتيني </p><p></p><p>ميرفت*ححاول الاقي حل ونيجي تاني بس المره الجايه حتبقي اطول من كده</p><p></p><p>رشا* طب مينفعشي نقعد شويه كمان </p><p></p><p>ميرفت * طبعا مينفعشي انا حاجزه ٣ اياَم بس في الفندق ي</p><p></p><p>وغير كده متنسيش اللي ورانا هناَك</p><p></p><p>رشا* بالمناسبة جوزك جلسته بكره مش المفروض تحضري</p><p></p><p>ميرفت* بكره حنوصل عالضهر احضر فين بقي يا ختي يطلع ولا ما يطلعشي بقي اه معلشي يا رشا اسفه نسيت انه اخوكي راحت من دماغي خالص دي</p><p></p><p>رشا* يا اختي ولا يهمك انتي اللي دلوقتي كل حاجه كفايه عليا ابقي في حضنك </p><p></p><p>ميرفت* بت مش الكابتن قال ان كل واحد ليه اوضه يريح فيها ما تيجي نريح</p><p></p><p>رشا* تعالي يا ختي نريح وماله مش عيب</p><p></p><p>دخلنا اوضتنا وانا ورشا ضبطنا بعض زي كل مره وطلعنا كان في حفله عالمركب رقص وغنا وشرب اتبسطنا معاهم </p><p></p><p>شويه ورحنا نزلنا البسين في المركب قعدنا نلعب في الميه شويه كان ميعاد الغدا جه روحنا عالمطعم اتغدينا وطلعنا قعدنا علي ضهر المركب شويه وانا واخده رشا في حضني </p><p></p><p>رجعت المركب عالمغرب كده طلعنا الغرفه اتصلت بالروم سرفيس يطلعلنا ازازة ويسكي </p><p></p><p>رشا* حتعملي ايه </p><p></p><p>ميرفت* حنعمل حفلة الوداع حنسكر وحنبهدل الدنيا انا وانتي عايزين ننسف الازازه دي</p><p></p><p>رشا* حلاوتك يا ميرو هو ده انتي بس اديني</p><p></p><p>شويه الروم سيرفيس جه كنا لسه بالمايوهات وقف يبص اوي رحت شاخطه فيه طلع يجري وقفل الباب </p><p></p><p>بدانا نصب ونشرب كاس ورا التاني كنا سكرنا وخلصنا الازازه وكمان حطتها في طيز رشا زي ما بتحب بقيت ابوس فيها والحس بزازها وكسها </p><p></p><p>ميرفت* بصي حطي الازازه في كسي جوه هئ خالص فاهمه</p><p></p><p>رشا* لا انتي حطيها في طيزي هنا هئ بتبقي حلوه اوي</p><p></p><p>نزلت الحس كسها وحطيت الازازه في طيزها وانا وهي كانت متخدرين مالسكر بعد ما جابتهم فضلت تلحس في كسي وتدخل صوابعها وتحط الازازه في كسي لحد ما استريحنا ونمنا جنب بعض ملط </p><p></p><p>صحينا الصبح قمنا الصداع مبهدلنا خدنا شاور وفطرنا وجهزنا حاجتنا عشان نمشي لبسنا الهدوم اللي كنا جايبنها انا كنت جايباه برا علي شكل طاووس ذهبي بتتربط مالرقبه والضهر كله عريان ورشا كانت جايبا زيها بس علي شكل نجمتين حمرا لبسنا عليهم الهوت شورت ونزلت عملت شيك اوت ورحنا ركبنا الاتوبيس وطبعا منظرنا كان ملفت للنظر اوي حتي الاجانب مكنوش لابسين زيينا كده كنا اخر ناس نزلنا مالاتوبيس بعد ما حطينا العبايه والطرحه علينا ونزلنا خدنا تاكسي لحد البيت </p><p></p><p>وصلنا عالضهر كده مقتولين دخلنا نمنا عالطول صحينا عالمغرب كده قمت حضرت الغدا وصحيت رشا </p><p></p><p>ميرفت* بت يا رشا هي مروي فين مش باينه دي كانت عالطول عالسلم واحنا طالعين واحنا نازلين </p><p></p><p>رشا* معرفش يا ختي اختفت فجأه </p><p></p><p>ميرفت* لنكون احنا السبب انا سمعتها مره بتزعق مع جوزها </p><p></p><p>رشا* مش عارفه يمكن </p><p></p><p>ميرفت* متنزلي تسالي عليها كده واعملي نفسك قلقانه كده</p><p></p><p>رشا* ماشي حابقي انزل اسال عليها </p><p></p><p>خلصنا غدا وشغلت التلفزيون ورشا نزلت لمروي</p><p></p><p>رشا بتخبط ومروي فتحت عينيها مزرقه مالضرب</p><p></p><p>رشا* ايه ده ايه اللي حصل مالك </p><p></p><p>مروي * لا مفيش حاجه شوية مشاكل كده </p><p></p><p>رشا* طب تعالي اطلعي معايا ميرفت قلقانه عليكي </p><p></p><p>طلعت مروي لابسه روب بيتي سلمت علي ميرفت </p><p></p><p>ميرفت * ازيك يا مروي مالك مين عمل فيكي كده</p><p></p><p>مروي * لا مفيش حاجه وراحت معيطه </p><p></p><p>رشا* قومي يا ميرفت ولعلنا شوية بخور واعمللها حاجه تشربها تهدي اعصابها شويه </p><p></p><p>مروي* يا ريت البخور بتاعكو ريحته حلوه اوي بيريح كده </p><p></p><p>والدخان اشتغل والدماغ عليت ومروة بتضحك</p><p></p><p>ميرفت* احكيلنا بقي ايه اللي حصل </p><p></p><p>مروي * الراجل جه زي كل مره وخدني عالسريرههههه وجاي يحطه ههههه قلتله استني طلعت زبره وقعدت امص فيه هههه خلصت وقلتله تعالي الحس كسي ههههه معرفش دخلت دماغه عشان يلحسلي ورحت طالعه قاعده علي زبره هههههه قلتله دخله في كسي من ورا معرفش يدخله هههههه رحت موطيه وقلتله دخله في طيزي ههههههه مرضاش دخله شويه في كسي وجابهم كنت عايزاه يجبهم في بقي وابلعهم هههه مرضاش بعد كده بيقولي انتي عرفتي كل ده فين قلتله معرفش تقريبا كان فيلم قالي شفتيه فين قلتله مش فاكره هههه بعد كده هاتك يا ضرب فيا</p><p></p><p>ميرفت * طب ما تقلعى شوية وتفكى كده</p><p></p><p>قلعناها هدومها وهى بتضحك لحد مابقت ملط نزلت على كسها اللى كان منفوخ ومولع وانا بقيت امص فى بزها ومروة بتضحك</p><p></p><p>رشا* بصي يا بت جسمها عامل ازاي ولا منظر كسها يجنن اوعي انا لازم انيكها</p><p></p><p>مروي * انتو بتعملو ايه</p><p></p><p>ميرفت* بنبسطك انتى مش مبسوطه</p><p></p><p>مروي* انا مبسوطة اوى كانت الاوضة مقفولة والدخان ملاها وكلنا كنا فى شبه غيبوبه نزلت الحس كسها ورشا بتلحسلى كسى بدلنا مع بعض وخلينا مروة تعمل زينا وتلحس كس رشا وانا بلحس كسها وجطيت صباعى فى كسها وكان ضيق لحد مادخلت صباعين فى كسها وارتعشت وجابت ميه كتير عالسجاده شيلت ايديا لحد ما خلصت رشا طلعت بكسها على بقى وانا بلعب بايديها فى كسها ورشا بقت تبعبصنى فى كسى قلتلها حرام عليكى كفايه انا مولعة لوحدى بتيهيجينى تانى ليه يا هايجة لقيت مروة بتدخل صباعها فى طيزى عرفت انها انسجمت ودخلت فى المود معانا جابت الخيار وقعدنا مروة عل جنبها وانا بحطلها الخيار فى كسها ورشا بحطلها فى طيزها وهى بتصوت مالوجع وفضلنا كده معرفش كل واحده جابت كام مرة بس كان يوم جميل قامت مروة </p><p></p><p>مروي * كفايه كده انا مروحة بقى ردت</p><p></p><p>رشا *طب البسى هدومك</p><p></p><p>مروي * اه صح طب هو انا جايا كده ولا كنت لابسة</p><p></p><p>ردت رشا* لا انا جايه كده</p><p></p><p>ميرفت * جايه منين انتى فى شقتك</p><p></p><p>اليوم ده حطيت الحته اللي اذهاني الذيلر ذياده وقالي دي المسا بتاعي كانت حتة حشيش جحيم بهدلتنا حرفيا</p><p></p><p>رشا* اه صح كده يبقى احنا فى شقة مروة</p><p></p><p>ميرفت *لا يبقى كده انتو فى شقتى انا كانت المبخرة اتطفت والحشيش اتحرق بس كان لسه فى ريحة فى الاوضة ومروة كانت ضايعة لدرجة أنها دخلت اوضة العيال ونامت ملط وهى مقتنعة انها كده روحت المشكلة كل ده كنا مش عارفين نميز أنهى باب يودى فين وانا ورشا دخلنا نمنا فى المطبخ على أساس اننا فى اوضة النوم صحينا واحنا ملط كده كنا فقنا شويه دخلنا لقيناها نايمه ملط على سرير العيال فضلنا نفوق فيها وقلبى وقع فى رجليا يكون حصلها حاجة لحد ما فاقت راحت رشا مبعبصانى فى كسى هجت اوى</p><p></p><p>ميرفت* يخربيتك احنا فى ايه ولا فى ايه دانا رجليا مش شايلين لأحسن تكون مروه حصلها حاجة تبقى مصيبة </p><p></p><p>رشا* ما خلاص ياختى اهى فاقت وبقت كويسة</p><p></p><p>ردت مروي * انا فين وايه اللى حصل </p><p></p><p>ميرفت* ولا حاجة الجو كان حر نمنا كده تعالى بس البسى هدومك وناكلنا لقمة لأحسن جعانه اوى حسيت ان مروة اتضايق خصوصا لما دخلت الاوضة ولقيت هدومها فى الأرض بس كانت لسه مش مركزه</p><p></p><p>ميرفت* ما تجيبلنا الازازه اللي فاضله دي وولعي فحم وحطي الحته دي </p><p></p><p>والساعة بقت ٩ رشا شغلت فيلم سكس عالتليفون فيه ٢ بنات شغالين مع بعض وهى سخنت وعماله تلعب فى كسى </p><p></p><p>رشا* بيعملو زينا</p><p></p><p>ميرفت *لا احنا اللى بنعمل زيهم هى فين الإزازة اللى انتى جبتيها </p><p></p><p>رشا * اه فكرتينى اقوم اجبها دى حتبوظك انا مخبياها</p><p></p><p>جبتها وجابت كوبيات ورينى مكتوب عليها ايه فتحت العلبه لقيت ازازة شفافة والمياه جواها شفافه ومكتوب عليها </p><p></p><p>Vodka بالانجليزي كان الدخان طلع والدماغ اشتغلت</p><p></p><p>مروي * انا عايزة اشرب حاجه ساقعه معاكو </p><p></p><p>ميرفت* دى سفن اب ولا ايه استنى كده يا لهوى دى مكتوب عليها كحول ٩٠٪ </p><p></p><p>رشا* يعنى ايه</p><p></p><p>ميرفت* هو السكر بييجى من ايه من الكحول كل مازاد الكحول بتسكرى بسرعة بس كده افتحيها كده ندوقها خدت بق قلت يع مرة اوى دوقى كده شربت </p><p></p><p>رشا* فعلا طعمها وحش اوى</p><p></p><p>ميرفت * استنى عندك عصير</p><p></p><p>رشا * فى كيس فراوله</p><p></p><p>ميرفت * حلو تعالى معايا حطيت الفراوله فى الخلاط وحطيت بدل الميه ازازة الفودكا وجبت العصير وقعدنا نشرب وكان طعمه اتحسن شويه وخلصنا العصير شويه ونمنا جنب بعض ملط مش شايفين حاجه ولقينا الباب بيخبط رشا * مين بيخبط</p><p></p><p>ميرفت* فين ده</p><p></p><p>رشا* الباب</p><p></p><p>ميرفت * هو انتى عندك باب </p><p></p><p>رشا* اه هو فين صح طب يجى هنا وانا افتح </p><p></p><p>ميرفت* مانا فاتحه اهو كنا فى حالة سكر شديدة ومروي اغمي عليها نمنا لقيت حد بيفوقنا وكان جوزها واقف قدامنا ميرفت * مين ده</p><p></p><p>رشا* معرفش بس لو شفته اعرفه انتى شايفه يا بختك</p><p></p><p>ميرفت* تقريبا الباب جه هنا وجوزها اتصل بأمى جت مع علاء وصوتت لما شافت المنظر والجيران اتلمو وجوز مروي طلع </p><p></p><p>رشا * ايه الدوشه دى</p><p></p><p>ميرفت* تلاقيه التلفزيون شغال</p><p></p><p>شويه ولقيت ميه ساقعه نزلت علينا فقنا شويه ولقينا الناس ملمومه وأمى جابت ملايه غطتنا وكانت فضيحه وكل مانيجى نقوم ننزل عالارض اتسند على امى ورشا جوزها سندها ومروي جوزها طلقها وفضل يضرب فيها رجعنا وفقنا وبقت امى تضرب فيا ورشا جوزها يضربها وعرفنا منه أن بنته وقعت من عالسرير دماغها اتفتحت وجارتها طلعت خبطت مالقتش حد فتح اتصلت بجوزها الراجل قلق على بنته ومراته فتح بمفتاحه لقانا متكومين عالارض وبنهذى من شدة السكر ورمى عليها يمين الطلاق وانا امى رجعت شقتها </p><p></p><p>اكمل انا بقى كمل يا علاء بعد ما طلعت من السجن وعرفت اللى حصل لاختى والفضيحه بتاعتها مع ميرفت ومروي وان مراتي واختي خلاص بقت شاذه جنسيا الصراحه كنت خلاص حاطلقها خصوصا أن هى السبب فى اللى حصل لرشا اختى وهى حكتلى كل حاجه بالتفصيل بس حكمت العقل وقريت عالنت وسألت دكاترة نفسيين وفهمت منهم أن ممكن ترجع لطبيعتها بس حتاخد وقت شويه ولازم تغير العلاقة معاها وتحاول تشوف أوضاع جديده وتكون قريبه من أوضاع السحاق مع مرور الوقت ابتدت ميرفت تستجيب للعلاج فى الاول كان عندها برود جنسي لأنها مبتشعرش بالمتعه غير مع ست زيها وحسيت انها ندمانه وحاولت مع جوز رشا لحد ما ردها وقلتله يعمل زى مانا عملت وفعلا رجع لمراته ورحنا صالحنا حماتى ورجعت ميرفت ملتزمه تانى الست الطيبه الكيوت وطبعا نجلاء سافرت واستريحت لسفرها وسمعنا بعد كده ان الشرطه هاجمت البيوتي سنتر واتقبض علي نجلاء تعتبر خدت جزاؤها لأن هى السبب فى كل المصايب دى ومكنتش حاسيبها ولا ايه يا ميرفت</p><p></p><p>طبعا يا حبيبى عندك حق انا متحولتش لكده غير على ايد نجلاء خمرة وحشيش وشذوذ متصورتش انى ممكن اقعد عريانه كده حتى فى بيتى انا اتحولت لشاذه ولولا خروج علاء كنت حدور على واحده تانيه وتالته اعمل فيها زى رشا كده واخليها زي وادمر حياتها علشان تريحنى مكنتش أتصور انى فى يوم حبقى زوجة مسجون</p><p></p><p><strong>تمت النهايه</strong></p><p></p><p>ملحوظة<strong>* تم اختصار احداث القصة نظرا لضيق الوقت وكان من المفترض عمل سلسله تانيه للقصة ولكني فضلت انهاؤها وتعديل احداث النهايه شكرا لكل من تابع قصتي واتمني انها تكون حازت اعجابكم القصة كانت اولي تجاربي في الكتابه عن السحاق ولولا انها حدثت بالفعل لما كتبتها من الاساس تم تغيير أسماء الشخصيات والتغيير في الاحداث قليلا </strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="العنتيل, post: 71, member: 1"] زوجة مسجون الجزء الأول "أنا لا أنسى من جعلني يوماً أُضيء في عتمتي، أو أضحك بالرغم من شُحبِ وجهي. حتى ولو فرَّقتنا الأيام والأماكن، فالقلوب شواهد لا تنسى يداً مُدَّت لها حين شارفت على سقوطها من الحافة. انا علاء اعمل فى شركة بترول متزوج من ميرفت جميلة وبسيطه وملتزمه جدا محجبه تحبنى واحبها جدا وعلاقتنا الحميمه جيده ووالدتها تدوام على زيارتنا باستمرار من عائله غنيه والدها أهدى لها سياره فى عيد ميلادها هى تجيد القياده وانا لا أحبها انقذتنا السياره من عناء المواصلات وذهاب الاولاد للمدرسه وانا شخص صريح لا أحب النفاق ولى آراء سياسيه وبسبب ارائى اتهمت فى أحد القضايا السياسيه ودخلت السجن بصراحه ميرفت واختى تعبو جدا معايا من الذهاب للمحامى وحضور الجلسات وزيارة السجن وانتقلت والدتها للعيش مع ميرفت والتكافل بمصاريف المنزل بالكامل ووالدها يمتلك شركة بالخارج وكنت اشفق على ميرفت من زيارة السجن المتعبه لها كل مرة وإحضار المأكولات وترك نقود لى اسمحولى اترك الكلام لزوجتى ميرفت اسمحولى اتكلم عادى انا بعد ما علاء اتسجن خوفت جدا عليه بقيت مش عارفة اعمل ايه وصرفت فلوس كتير اوى عالمحامين والزيارات ده غير فلوس الاكراميه فى السجن طول مانا ماشيه ورزالة الأمناء والمخبرين وتلميحاتهم المستفزة ومعاكستهم ليا وآخته كمان ده كمان غير التحرش العلنى فى الزحام ده غير التفتيش وساعات كمان يبقى فى تفتيش ذاتى وده بيتم عن طريق ستات فى السجن ولما عرفت كده بقيت بلبس بنطلون ومن فوق بلوزه تحتيها البرا بس وفوقهم جاكت شفت ايام سودا وانا اللى عمرى ما دخلت قسم حتى البطاقه معملتهاش فى القسم اتبهدلت وكنت بستغرب لما اقلع والأقى اللى بتفتشنى بتقولى انتى جسمك حلو اخت على بقى كانت بتلس عبايه بكباسين تحتيها البرا والاندر وعليهم ال**** وكنت استغرب واقولها افرضى حتى شدها فى الزحمه تقولى اعمل ايه عشان يبقى سهل فى التفتيش كل مرة كانو بيخلونى اقلع لحد البرا والاندر بس ساعات كان بيقلعونا البرا والاندر واقولها ليه تقولى يمكن محبيه حاجه فى الاندر زهقت بعد ٤ شهور خدت قرار مش رايحه لعلاء تانى امى استغربت وقالتلى عيب يا بنتى انتى بنت أصول مينفعشى تسيبى جوزك كده قلتلها انتى مبتشفيش بيتعمل فيا ايه انا ورشا اخته ده حتى كانت بتلمحلى أن جوزها اتضايق من موضوع الزيارات ده غير السواقه مسافه كبيرة اوى كده واكتر حاجه موضوع التفتيش ده انتى مبتشفيش رشا لابسه ايه عبايه بكباسين عاللحم تحتهم الاندر والبرا بس ردت ماما يالهوى يا ميرفت دى كده تبقى عريانه قلتلها طب حتعمل ايه انتى مبتشفيش بيعملو فينا ايه هناك عالعموم انا مش رايحه تانى وهو كمان قالى متجيش انا داخله انام وفى يوم وانا نازله قابلت جارتى نجلاء سلمت عليها ولفت نظرها انخفاض وزنى الشديد وطبعا هى عارفة ظروفى واللى حصلى عزمتنى عندها اشرب شاى رفض قلتلها خلاص وانا جايه حعدى عليكى فعلا خبط عليها ودخلت قعدت معاها نجلاء شخصية طيبه جدا ملتزمه وحنونه جدا هى عندها ٤١ سنه تقريبا وجوزها مريض جدا عنده حوالى ٦٧ سنه وابنها شاب عنده حوالى ٢٢ سنه لفت نظرى انها قاعده قدامى بهوت شورت وفوقه بلوزه مفتوحه من عند الصدر وبزها باين قلت عادى ماهى قاعده فى بيتها براحتها كلمتنى وقعدت احكييلها اللى حصل وتطور الحديث عنها وعن مرض جوزها وحرمانها الشديد وبدأت تسالنى نجلاء *هو انتى بتعملى ايه لما جوزك اتسجن قلتلها ميرفت *عادى حاعمل ايه يعنى عادى قالتلى نجلاء *طب لما بتستحمى مبتحسيش بحاجه قلتلها ميرفت* يعنى عادي بس حاعمل ايه وشربت الشاى وطلعت شقتى وعزمتنى ابقى انزل اسهر معاها نتفرج عالتلفزيون قلتلها ماشى وكبرت دماغى بس بالليل لقيت نفسى زهقانه ومش جايلى نوم لقيتها بترن عليا قلتلها ميرفت* تصدقى انا زهقانه ومش جايلى نوم والعيال نامت وقاعده لوحدي خلاص حنزلك شويه نزلت لقيتها لابسه قميص نوم مفتوح خالص من الضهر وشفاف من قدام سلمت عليها ودخلت لقيتها مشغله التليفزيون قالتلى نجلاء*اقلعى الروب وخليكى براحتك كنت لابسه بيجامه بنص كم قعدت بيها قعدنا نتكلم في كل حاجه وفى وسط الكلام جت سيرة رشا لما كنا بنروح السجن فقالتلى نجلاء* ابقى عرفينى بيها قلبي عندك يا ختي طب والمحامي معملش حاجه استني اقوم اجيبلك حاجه ساقعه قلتلها ميرفت * مالوش لازمه راحت جبتلى حاجه ساقعه تفاح شربتها حسيت طعمها فى لدعه وبتحرق فى الزور شربتها دماغى لفت قلتلها ميرفت*المحامي بيعمل اللي عليه حنعمل ايه بقي استاذنك حاطلع انا عشان حاسه انى دايخه معلش حابقى اجيلك تانى قالتلى نجلاء* لا استنى حتطلعى ازاى وانتى دايخه كده استنى حاجيبلك حاجه تفوقك راحت جابتلى كوبايه نسكافيه شربتها رحت فى دنيا تانيه سخنت وبقيت ادعك في كسي راحت جابت إلازازه وقالتلي ميرفت * ايه رايك نشرب كاس مع بعض وبقت تصبلى منها وانا سكرت وقلعت وقلعتنى ملط وفضلت تبوس وتحضن فيا ونزلت تلحس كسى وحطت ايدها جوه كسي وتلعب بايدها فى كسى وطيزي وانا بمسك ايديها ادخلها جوه كسي وجبت كتير اوى على ايدها راحت جابت بتاع كده وفضلت تحطه فى كسى وتمص الحلمه وتطلع وتدخل فيه وانا بتاوه نامت هى وقالتلى اعملى زى مانا عملت بقيت الحس كسها وشفراتها وابوس كسها وخدت البتاع ده ودخلته وطلعت ونمنا عكس بعض واحطيت ايديه صبوع ورا التاني لحد ما دخلت ايديا وهي بتصوت مالوجع وظلعت تحك كسها في كسي لحد ما ارتحت خالص نمت جنبها قلتلها ميرفت *حلو اوى اوى هىء انتى ريحتينى اوى اقوم امش بقى قمت رحت واقعه عالارض قالتلى ميرفت * مالك فى ايه قلتلها اصلى مبسوطه انتى مش مبسوطه قالتلى نجلاء* اه مبسوطه طب البسي هدومك لبست الروب وسيبت البيجاما عندها وسندتنى لحد ما طلعت شقتى كان كله نايم دخلت نمت فى الصالون لحد الصبح ماما صحيت لقيتنى نايمه قالتلى ايه اللى نيمك هنا يا ميرفت وايه الريحه دى ده سبرتو ولا ايه صحيت مش مركزه اوى ايه ده انتى مين وايه اللى جابك هنا ماما*مالك يا ميرفت فى ايه طب خشى نامى جوه قمت بتطوح ووقعت عالارض ماما* ايه ده يا ميرفت انتى سكرانه انتى كنتى فين ومين اللى شربك ده يبقى الريحه دى ريحة خمرة وايه ده انتى لابسه الروب عاللحم مين اللى عمل فيكي كده قلتلها ميرفت* بصي انا حرة محدش ليه دعوة بيا اشرب اسكر انتى مين اصلا سيبينى انام بقى دخلت اتسند لحد اوضتى قلعت الروب ونمت ملط لحد الضهر كده صحيت لقيت نفسى مصدعه اوى دخلت خدت شاور وطلعت لقيت ماما قاعده بسلم عليها مردتش ولقتها زعلانه ومش راضيه تقولى مالها قلتلها ميرفت *طب انا اللى نيمنى عريانه كده لقيت ماما بتقولى ماما* انا ماشية ماليش دعوه بيكى اعملى اللى تعمليه انتى حرة مش انتى عايزه كده اشربى واسكرى براحتك يا خسارة تربيتى فيكى قلتلها ميرفت* نعم اشرب واسكر ازاى انا عمرى ما شربت الحاجات دى لقيتها بتحكيلى قلتلها ميرفت* فعلا انا كنت زهقانه بالليل نزلت عند نجلاء شويه كنت لابسه بيجاما وعليه الروب الروب جوه بس البيجاما مش لاقياها يبقى نجلاء هى اللى عملت كده هى بتلبس حاجات غريبه فى شقتها بس بقول ست وقاعده براحتها فى بيتها بس يبقى هى اللى شربتنى خمرة بس انا مشربتش عندها غير حاجه ساقعه عالعموم انا حنزلها واهزقها على اللى عملته ده لقيتها ماما *بتقولى متعمليش مشاكل بلاش فضايح ابقى انزلى هاتى هدومك من تحت بس قلتلها ميرفت *ماشى شويه ونازله السوق اجيب حاجات ابقي اجيبها وانا طالعه قابلتها سلمت عليا مردتش عليها قالتلى نجلاء* فى ايه مالك زعلانه مني ولا ايه قلتلها ميرفت*لا انتى عملتى حاجه تزعل لما تسكرينى وتاخدى هدومى قالتلى نجلاء*انا كنت عايزه ابسطك واريحك وافهمك ازاي وهمست بصوت واطي متحتجيش راجل انتي مش اتبسطى قلتلها ميرفت اتبسط ازاى قالتلى نجلا* يعنى استريحتى قلتلها ميرفت *برضه مش فاهمه قالتلى نجلاء*طب تعالى اطلعى خدى هدومك واوريكى حاجه شكلك مش فاكره حاجه ونتكلم فوق مينفعش نتكلم هنا طلعت عندها حكاتلي اللى عملناه كله حسيت بإثارة قلتلها ميرفت* ايه ده انا ازاى عملت كده قالتلى نجلاء* مالك فى ايه قلتلها ميرفت* انتى ازاى تعملي كده قالتلى نجلاء* يا بت اهدي بس ايه رايك بصى انا تعبانه وانتى تعبانه واحنا الاتنين من غير رجاله بدل ما كنت بعمل بايدى نريح بعض وبعدين مفيهاش حاجه مش عيب يعني ايه رايك لو موافقه حستناكى بالليل قلتلها ميرفت* لا انا مش حاعمل كده تانى قالتلى بذمتك عجبك ولا لا قلتلها ميرفت* لا طبعا دى قلة أدب قالتلى نجلاء* قلة أدب بس حلوه و عجبتك حستناكى ماشى قلتلها نجلاء* لا طبعا مش حاعمل كده انا جوايا عجبني الموضوع وحسيت باثاره من كلامها لدرجة اني حسيت ببلل في الاندر ميرفت*خلاص ماشي بلاش أهدى كده عالعموم مش عايزه بلاش متزعليشى نفسك حاقوم اعملك نسكافيه يفوقك ميرفت* مش عايزه اشرب حاجه هاتي الهدوم عشان اطلع نجلاء* وانا مش حاسيبك تطلعي زعلانه مني اعتبريني زي اختك طب انا مش حاتكسف منك حاوريكي فيديو لناس بتعمل كده عشان تعرفي انه عادي يعني في مجتمعنا ده الست لو اتحرمت ممكن تتفضح مع واحد يضحك عليها او واحد من بتوع النت يفضحها وشغلت الفيديو كان مدته ٥ د وكان مصري عالموقع الازرق ولعني كنت مبرقه ومستغربه اوي سابتلي التليفون ودخلت عملت النسكافيه وانا قعدت اقلب في الفيديوهات شويه وجابت النسكافيه شربت النسكافيه وخدت الهدوم وطلعت شقتى وانا بفكر في كلامها بعد ساعتين حسيت بإثارة وسخونيه جامده حدا دخلت خدت شاور وعملت الغدا وطلعت قعدت مع ماما والعيال وعلي غير عادتي قاعده بقميص نوم قعدت أعد الساعات لحد بالليل ونزلت بالروب عاللحم وأول ما شفتها خدتها بالحضن وقلتلها ريحينى مش قادرة نجلاء *كنت عارفه انك جايه شفتي بقي ان كان عندي حق تعالي انا بقي حاخليكي تنسي نيك الرجاله ميرفت* طب وجوزي لما يخرج اعمل ايه نجلاء * مش لما يخرج ده مسجون سياسي والحاجات دي بتطول وتاخد وقت ميرفت* اخص عليكي يا نجلاء كده ازعل منك نجلاء *جت قعدت جنبي وقالتلي مش قصدي بس انا بقلك الحقيقه انتي زعلتي طب انا حصالحك بس وفكت الروب وطلعت صدري وقعدت تلعب في الحلمه ونزلت بايديها على كسي وحطت صوبعها في كسي وايديها التانيه في فتحة طيزي الحركه دي كانت بتهيجني الصراحه وطلعت قرفصت فوق وشها وهي نزلت تلحس كسى وتعض في ذنبوري وتدخل لسانها جوه وانا جبت على وشها من كتر هيجانى وجابت الزبر الصناعى وفضلت تحط قلتلها نجلاء* جبتيه منين ده معندكيش واحد أطول بقت تدخل صوابعها لحد ما دخلت ايديها كلها وانا مش قادرة نمنا عكس بعض وانا بمص كسها والحس كسها وهى بتاكل كسى بايديه لحد ما هديت شويه نمت جنبهاجبتلى كأس قالتلى نجلاء *اشربى ده حيهديكى شويه قلتلها ميرفت*لا بلاش ده بيبهدلنى قالتلى نجلاء *ده بس شربته وقلتلها ميرفت *انا مش عارفه مالى النهارده ما تيجى تانى وكملنا مع بعض كنت مولعه والهيجان حيموتني معرفش جبت كام مرة اليوم ده بس استريحت شويه وفهمتنى اننا كل يوم خميس انزل عندها ومطلعش شقتى غير بعد الضهر عشان محدش ياخد باله من حاجه بقيت انزل كل يوم خميس نعمل مع بعض ونشرب لما نتعمى ونصحى الضهر اطلع اتغدا مع ماما والعيال وفهمت ماما واقنعتها بصعوبه بالغه انها بتبقى قاعده لوحدها وببقى قاعده معاها وببات معاها وأنها خلاص مفيش خمرة ولا الحاجات دى واني بهدلتها عاللي حصل المره اللي فاتت ماما* برضه مش فاهمه ميرفت* اصل اللي حصل ان ابنها بيشرب خمره وهي متعرفش فجاب الخمره حطها في ازازة العصير هي جابتلي العصير ومتعرفش شربته وسكرت وقلعت هدومي وانا مش دريانه هي كتر خيرها لبستني وسندتني وطلعتني شقتي ومسكت ابنها كرشته لحد ما يتعلم الادب ماما* لا برضه غلط تكرشه كده حيبوظ اكتر انا حنزل اكلمها بالفعل ماما نزلت وكلمتها ونجلاء عملت نفسها مقتنعه وطلعنا واحنا طالعين ماما بتقولها نجلاء* متشكرين عالزيازه الحلوه دي يا حاجه واسفه عاللي عملته في ميرفت ماما*لا يا بنتي بس زي ما فهمتك اوعي تكرشي ابنك خديه في حضنك طلعنا شقتنا وماما بتقولي ماما* شكلها طيبه اوي وبت ناس شخصيه محترمه جدا علي فكره انا ليا نظره في البني ادم ميرفت* طبعا يا ماما هو فيه زي نجلاء في طيبتها واخلاقها زوجة مسجون الجزء الثانى عجبتنى العلاقة مع نجلاء اوي وقتها كنت حبيت الموضوع اوي خصوصا ان علاء كان يوميا او يوم ويوم عايز ينام معايا وده خلي شهوتي عاليه اوي ولما اتسجن ده تعبني اوي كانت نجلاء بالنسبالي زي اللي لقيت كنز الموضوع في الاول كان غريب شويه بس الخمره قربت المسافات ما بينا وخلتني اتقبل الموضوع واحبه كمان لحد ما فى يوم جت رشا اخت جوزى لابسة العباية ماما شفتها قلتلها ماما* ايه يا بنتى ده ازاى تروحى بيها لاخوكى دى ممكن تتفتح قلتلها رشا *يا حاجه الجو حر وبيبهدلونا تفتيش فعشان تبقى سهله ويفتشو براحتهم بقى المهم انتى عامله ايه ردت ماما ماما * تمام ايه مش رايحه تزوريه رشا* لا مش حينفع دلوقتى جوزى مش راضى خليها الأسبوع الجاى انا كنت جايه اسلم عليكو وامشى قلتلها ميرفت* طب جايه بالعبايه ليه ما دام مش رايحه قالتلى رشا *بتريحنى الجو حر اوى قلتلها ميرفت * انا بقلكو ايه انا مش رايحه تاني خلاص عايزه تروحي انتي روحي انا ناقص اروح ازوره بمايوه عشان يبطلو يفتشوني ماما*عيب يا بنتي احنا ولاد اصول مينفعشي كده رشا* الصراحة عندها حق انا جوزي بيقولي كده برضه لما حكيتله موضوع التفتيش ده انا بلبس العبايه من وراه ده لو شافها حيبهدلني بس هو مش عايز يمنعني عشان علاء ميزعلشي ماما* لا واجب برضه تروحولو ده بيبقي عامل زي الغريق متعلق بقشايه ميرفت * خلاص ماشي طب استنى يا زشا حنزل معاكي اشترى شويه حاجات نزلت معاها قابلت نجلاء تحت عرفتها برشا سلمت عليها وعزمتها تطلع عندها قلتلها ميرفت *خليها يوم تانى سلام سيبتها ومشيت وصلت رشا وجبت الحاجه وعديت على نجلاء سلمت عليها وقالتلى نجلاء *حلوة رشا جسمها حلو اوى قلتلها ميرفت* يعنى ايه قالتلى نجلاء *تبقى معانا قلتلها ميرفت* مينفعش دى تفضحنى دى اخت جوزى وكمان متجوزه مش محرومه بس هى لبسها كده ردت نجلاء* طب سيبهالى وانا اظبطها وتبقي ليله يا عمده ميرفت*هههههه لا طبعا يا اختي انا عايزاكى ليا لوحدى انا بحبك متصورتش انى ممكن ابقى كده معقوله بقيت بغير على نجلاء كأنها جوزى خدتنى فى حضنها وباستنى بوسه طويله مضت شفايفى وقلعنا احنا الاتنين ونزلت الحس كسها وادخل أيدى وامص بزها كنت هجت اوى عليها لحد ما جابت كذا مرة ونمت عكسها وبقيت تلحس فى كسى وقامت تجيب الزبر الصناعى قلتلها ميرفت *خليكى فى حضنى كده اعملى بايدك انا مش قادرة انتى كسك حلو اوى اوعى تفكرى تجيب حد تانى ده انا اموته ردت نجلاء *خلاص متقلقيش مش حجيب حد تانى انا بحبك اوى تعالي بقي ريحيني زي ما ريحتك نزلت الحس كسها وبايديا احط صوابعي في كسها وبايدي التانيه مدخله الزبر الصناعي في طيزها وهي بتصوت مالهيجان اللي هي فيه وماسكه بزازها تلعب فيهم طلعته من طيزها ورحت حاطاه في كسها وفضلت ادخله والعب في زنبورها لحد ما جابتهم خلصنا قمت استحميت انا وهى وعملنا برضه فى الحمام وطلعنا ملط فبتقولى نجلاء *استنى نشرب مع بعض كأس قلتلها ميرفت * لا طبعا احنا بالنهار أمى تاخد بالها وتشم ريحته وبعدين انا طالعه اعمل الغدا قالتلى نجلاء * لا ااحنا نجيب امك معانا هنا ضحكت وقلتلها ميرفت* بطلى سفاله يا سافله بعد اسبوع اتفقت مع رشا عشان رايحه أزور جوزى قابلت رشا وكانت لابسه العبايه برضه ودخلنا وهى هى رزاله الأمناء والعسكر والمخبرين وخدو الحاجه فتشوها ودخلنا عالتفتيش الذاتى ورشا فتحت العبايه بقت بالاندر والبرا قالولها خلاص انا قلعت الجاكيت والبنطلون والبلوزه قالتلى الشرطيه *اقلعى خالص قلعت ملط ولسه بفك البرا وانزلها لقيتها بتقولي الشرطية * خلاص البسى هدومك استغربت اشمعنى انا بقول لرشا قالتلى رشا * تلاقيهم فاهمين ان اللى بتلبس كذا حاجه بتبقى مخبية حاجه فى هدومها لبست هدومى ودخلت زرت جوزى وانا متضايقه وصلت رشا ورجعت طلعت لنجلاء بحكيلها قالتلى نجلاء* انا حديكى عبايه زى بتاعة رشا ابقى روحى بيها قلتلها ميرفت *ماشى حاطلع انا عشان جايه تعبانه قالتلى نجلاء* تعبانه اريحك انا قلتلها ميرفت* ولو أنى مش ده قصدى بس موافقة طبعا يا حبيبة قلبى وعملنا مع بعض وكان باين ان نجلاء كانت تعبانة اوى لما نزلت تلحس كسى وتدخل لسانها جوه وتعض زن** وتدخل صوابعها وايديها فى خرمى وجابت الذبر الصناعي دخلته في طيزي بس لقيت وجعه خف شويه فتحة طيزي وسعت بالزبر الصناعي خصوصا ان علاء عمره مدخله ورا وده هيجني اوى سخنت رحت نايمه عكسها وبقيت اعمل زيها لقيتها بتترعش وجبتهم ونمنا جنب بعض شوسه وطلعت لماما بتقولى ماما* اتاخرتى ليه وكمان جايه فايقة مش زهقانه وتعبانه من الحر طب خشى خدى دش وريحى شويه وانا حاعمل الاكل قلتلها ميرفت* لا انا داخلة انام كان صابح تانى يوم الخميس نزلت لنجلاء لقتها مجهزه السهرة وكمان شربتنى سيجارة حشيش شربنا كتير خمره وحشيش ونزلت تلحس فى كسى وجابت الزبر وبتقولى نجلاء* انا المرة دى عايزة احطه فى طيزك قلتلها ميرفت *حطى فى اى حته تعجبك عشان انا مش مركزه و عامله دماغ مخلياني عايزه عشره ينيكوني انتي بتجيبي الحاجات دي منين وبقت بتحاول تدخله وانا بتوجع لحد ما دخل كله وفضل تنيك ورا وقدام روحت واخداه منها وبقت يدخله فى طيزها لقيته دخل على طول قلتلها نجلاء* شكلك كنتى بدخليه ورا من غيرى يا اللي طيزك واسعه وكسك واسع هههههه كنت متخدره مش عارفه بقول ايه فضلنا شغالين مع بعض لحد الصبح ونمنا صحينا متأخر ياه احنا اتاخرنا فى النوم النهارده شكلنا طيناها امبارح قالتلى نجلاء*عايزة اقولك عل حاجه فاكرة يوم ما شربتى النسكافيه اهو النسكافيه ده منشط وهيجك اهو انتى امبارح كنتى كده قلتلها ميرفت *اه يا سافله وطلعت الشقه لقيت ماما قاعده مع العيال كنت موجوعه اوى من ورا دخلت نمت بعد اسبوع جت رشا واتفقنا انى حزور جوزى تانى يوم خدت العبايه من نجلاء اول ما لبستها لقتها شفافة والاندر والبرا ظاهرين منها رحت قلعاهم ولبستها عاللحم عجبنى اوى أنى اتحرر وانزل الشارع كده حسيت بتغيير بقت شهوتى اللى بتتحكم فيا حتى فى البيت بقيت اقعد بقميص نوم عاللحم وبالليل انام ملط بقيت أعد الايام لحد مانزل لنجلاء يوم الخميس وطلعت امى شافتنى استغربت قالتلي ماما * ايه ده يا ميرفت ده انتى كأنك ماشيه عريانه قلتلها ميرفت* مانا حكيتلك يا ماما عشان التفتيش ماما*تفتيش ايه وزفت ايه خشي اقلعي الهبابه دي جبتيها منين ميرفت *من واحده صاحبتي لما لقيتهم بيسيبو رشا ويفتشوني انا لبستلهم ملط اهو نزلت ركبت العربيه ورفعت العبايه شويه عشان اعرف اسوق وكنت عايزه اشوف رشا رد فعلها ايه لما تشوفنى كده لانى اول مرة البسها ورشا لقيتها مستغربه وبتقولى رشا *جبتيها منين دى قلتلها ميرفت* من جارتى اللى انتى سلمتى عليها دى مانا لما لقيتهم سابوكى انتى وقلعتنى ملط جتلها ملط اهو قالتلى رشا* بس جوزك ممكن يتضايق دى مبينة كل حاجه صدرك والحلمه وطيزك ده انتي ملط فعلا قلتلها مش عارفة بقى مكنتش عامله حسابه انه ممكن يتضايق قالتلى رشا *جارتك دى طيبه اوى وحنينه اوى عايزة ابقى ازورها قلتلها ميرفت* ماشى مش وقته دلوقتى بعدين قالتلى رشا* فى ايه مالك كأنك مش عايزنى ازورها قلتلها ميرفت* لا خالص براحتك بس العبايه مش عارفة اسوق بيها عشان الدواسات قالتلى رشا* ارفعيها لفوق رفعتها لحد فخدي كده وكل اللى ماشى جنبنا يصفر خصوصا انى محجبه وصلنا نزلت انا ورشا وكانت الدنيا زحمة وطبعا مخلصتش من المعاكسات والتحرش واتهريت بعبايص في الزحمه وده خلاني هجت اوي خصوصا ان في عز الزحمه واحد دخل صباعه وفضل يلعب من ورا وانا مش عارفه الفله لحد ما دخلنا التفتيش بصت شافتنا كده حتي مقالتش اقلعي الشرطية *عدى مفيش حاجه لقيت رشا بتقولى رشا* طلع عندك حق الهدوم الكتير بيشكو فيها دخلت لعلاء اللى اول ما شافنى كده التعصب وزعقلى قلتله ميرفت *اختك لابسه زى علاء *قالى بس مش شفاف قلتله ميرفت * انا عملت كده عشان التفتيش انا بتبهدل فى التفتيش ويقعلونى ملط النهارده اول يوم متفتش قالى علاء *ما طبعا مانتى جايلهم ملط يفتشوكى ليه عالعموم انا مش عايز حد يزورنى تانى شوية الزياره انتهت وطلعت روحت وبعد كلام على اتضايقت واتنرفزت اوى ومروحه وسايقة بسرعه فرشا بتقولى رشا * متهدى السرعه يا ميرفت قلتلها ميرفت* انا كنت متضايقة من كلامه وقلتلها الزفت العبايه دى خنقانى ومكتفانى انا متعودة البس بنطلونات عالطول وانا بسوق والعبايه مكتفة رجلى عالدواسات قالتلى رشا *اطب ارفعيها شويه رفعتها تاني بعد فخدي وكسي كان باين وحسيت انى كل شويه رشا بتبصلى وبتقولى رجليكى حلوة ضحكت قلتلها ميرفت *هو جوزك عامل ايه قالتلى رشا* كويس اهو يجى مالشغل ينام ويقعد عالنت ويأكل ويخش ينام قلتلها ميرفت *طب يعنى بالنسبه ليكى انتى فاهمه بقي يعنى قالتلى رشا* ياختى بلا نيله ده ممكن كل شهر مرة وصلنا وطلعت عند نجلاء حكتلها اللى حصل وكنت متعصبه اوى عملتلى كأس ميرفت*لا بلاش عشان ماما ممكن تشم ريحته نجلاء* ده كاس واحد بس حيهديكي ويروق مزاجك وانا كمان حاروقك خدته منها وفكت زراير العبايه ونزلت تمص صدرى وقلعتنى البرا والاندر ونزلت تلحس فى كسى سخنت قمت قلعتها ونزلت اقطع فى كسها بلسانى ونمنا عكس بعض ولقيتها جابت الزبر ووقفته وهى نامت وعايزنى اطلع وانزل عليه رحت نايمه انا ومسكته وهى طالعه نازله عليه خلصنا ودخلنا كملنا فى الحمام وطلعت لبست لقيتها بتقولى نجلاء* ياسراخويا جاى يوم الخميس من السفر مش حينفع نتقابل تانى هنا ونعمل كده قلتلها ميرفت * نعم وانا اعمل ايه من غيرك اديكي شايفه انتي عملتي فيا ايه لا طبعا مينفعش تسيبيني كده خلاص اطلعيلي انتى قالتلى نجلاء * خلاص ماشي حنبقى نظبطها مع بعض قلتلها ميرفت* ماشي حاطلع انا سلام طلعت حكيت لماما اللى حصل قالتلى ماما * الصراحة عنده حق مانا قلتلك بلاش عالعموم متروحيش تانى بيها قلتلها. ميرفت * انا مش رايحه تانى اساسا قالتلى ماما* خشى خدى دش وريحى دلوقتى شوية وبعدين نبقى نتكلم قلتلها لا انا حخش انام قالتلى ماما* استنى يا ميرفت الجزء الثالث ميرفت * لقيت ماما بتقولي استني قلت يادي النيله زمانها شمت ريحة الويسكي وحتبهدلني دلوقتي دورت وشي ورحت ناحية البلكونه ماما* بقلك ايه انا رايحه عند خالتك اسبوع عشان تعبانه خلي بالك مالعيال والا اقلك تعالي معايا انتي والعيال اهو تتفسحو وتغيرو جو ميرفت* لا خدي العيال وسيبيني انا عشان زيارة علاء عايزه اروح اصالحه واخدله اكله حلوه كده ماما* عين العقل يا بنتي انا في الوقت ده كان شهوتي مسيطره عليا مصدقت فرصة استفرد بنجلاء في الشقه نعمل اللي احنا عايزينه دخلت نمت صحيت المغرب كده اتصلت بنجلاء ميرفت* الو ايوه يا حبيبتي اسكتي امي مسافره اسبوع وعايزك تعمل عليا حفله كل يوم نجلاء * حلو اوي ياسر نازل دلوقتي وجايا اروقك ميرفت* يا ريت انا مستنياكي سلام قمت دخلت الحمام ضبط نفسي ولبست قميص نوم شبيكه كده وعليه الروب شويه ولقيت الباب بيخبط روحت فتحت لقيتها نجلاء جايه ومعاها شنطه فيها لوازم السهره ميرفت* اهلا حبيبتي خشي تعالي نجلاء* اهلا يا قمر قلعت الروب والطرحه كانت لابسه قميص نوم احمر عباره عن قطعتين بس جامد ميرفت* ايه اللي انتي جايباه ده نجلاء* دي شوية حاجات لزوم السهرة كده كام كانز بيره وازازة ويسكي وازازة نبيذ وشوية تسالي كده لزوم المزه ودي وطلعت لفة سلوفان ميرفت* انا نفسي اعرف بتجيبي الحاجات دي ازاي نجلاء * في واحد باتصل بيه يجبلي اللي انا عايزاه خشي هاتلنا الكوبيات وكام طبق كده دخلت جبت الحاجه وقعدت جنبيها فتحتلي كانز بيره وقعدنا نشرب كنت اول مره اشربها وجابت الطبق ولقتها بتلف السجاير وتفرك الحشيش ميرفت* ايه ده انتي بتعرفي تلفي السجاير نجلاء* اللي يخلينا نلف المحشي مش حنعرف نلف سجاير تعالي حاعلمك ميرفت * ماشي واديني نمرة الجدع ده خليها معايا تنفع برضه يمكن احتاجه نجلاء * ماشي وحاوصيه عليكي كمان حافهمه انك تبعي فضلت تعلمني اللف لحد ملفينا ٦ سجاير متلغمين ولعنا والدماغ اشتغلت وشغلنا الكاسيت وهاتك يا رقص قعدنا فتحتلي كانز بيره ميرفت * البتاعه دي مبتعملشي حاجه هاتي التانيه نجلاء * طب نسخن بدي وافتحلك التانيه شربت ٣ بيره كنت خلصت السيجاره وولعت واحده تانيه وفتحنا ازازة الويسكي وصبتلي كاس ميرفت* اسكتي يا نجلاء انا قلبي وقع في رجليا الصبح لما خدت كاس الصبح منك لما علاء حرق دمي في السجن وامي قالتلي استني ساعتها قلت اه شكلها شمت ريحة الويسكي وحتعملي فيلم في الاخر لقيتها بتقولي مسافره نجلاء * وانتي امك مناخيرها فشر الكلب هول ميرفت* يا بت احترمي نفسك دي حتي بتقول عليكي محترمه وطيبه واخلاق وودوده ومؤدبه كده نجلاء * طب مانا بعلمك الادب اهو مش لسه معلماكي تلفي سجاير الحشيش ادب ده ولا مش ادب ميرفت* لا ونعم الادب خدي اشربي اسكتي يا بت النهارده وانا لابسه العبايه عاللحم اتهريت بعبايص في الزحمه خلاني كنت علي اخري اللي هيجني اوي اللي بعبصني ده وساب ايده جوه وفضل يلعب بصباعه بهدلني نجلاء علي غير العاده كانت بتشرب بهبل اول مره اشوفها مافورة كده وانا الصراحه اتجرأت لما لقيتها كده و شربت معاها ميرفت* انتي مين اللي علمك نيك الستات ده نجلاء * ها مين اللي بيتكلم في حد هنا هيء ميرفت* انتي سكرتي ولا ايه نجلاء* انا اسكر انتي هبله تعالي بس ادعكيلي كسي ميرفت* مش لما الاقيه الاول نجلاء * شفتي بقي مين اللي سكران فينا نزلت بقيت الحس في كسها واعض زنبورها وايدي من ورا وقدام تبعبص في كسها وقلعت وقلعتها ونمنا فوق بعض وقعدت ابوس فيها وايدي بتلعب في كسها لحد ما رتعشت وجابتهم قلتلها تعالي انتي بقي راحت ماسكه صدري وقعدت تلعب في الحلمه وتصب البيره علي كسي وتشفطها وايدها بتلعب في فتحة طيزي لحد ما جبتهم نجلاء* انتي حلوه اوي ليه كده ها ميرفت * بصي انا مش شايفة كفايه اوي كده نجلاء* مش قبل ما حط زبري في طيزك انا جايباه معايا اهو اهو اهو ميرفت * بدوري فين هيء الشنطه اهي نجلاء* اه صح طيب تعالي بقي رشت عليه بيره وبلته ببقها وبقت تحاول تدخله في طيزي لحد مدخل كله وانا كانت طيزي بتاكلني وهيجانه من ساعة البعبوص اياه وايدها التانيه كانت داخله تلات صوابع في كسي بتنيك بيهم خلصنا ونمنا عكس بعض مش فاكره جبت كام مره بس كانت سهرة جميلة الحشيش والخمرة خلوني دماغي نار وجسمي مولع ونجلاء رغم انها افورت بس متعتني اليوم ده صحينا الصبح لقتني ملط في حضن نجلاء ولعنا الجوانين اللي فاضلين من سهرة امبارح وقمنا دخلنا الحمام خدنا شاور لبست هدومها اللي جت بيها وانا قعدت بقميص النوم ميرفت* كان مالك امبارح شكلك افورتي نجلاء * الصراحة كانت دماغي مشغوله امبارح ومرديتش اقولك مش جايه فقلت اطلع اتلهي معاكي في الشرب وانسي الموضوع ده ميرفت * موضوع ايه نجلاء * ياسر عايزني اسافر معاه دبي الاسبوع الجاي وانا الصراحه مش عايزه اسيب هنا عشانك ميرفت* طب وانا حاعمل ايه من غيرك انا خلاص مقدرش ارجع زي الاول نجلاء * مش عارفه اعمل ايه الصراحه عالعموم معانا لاخر الاسبوع نفكر بقي اه استني خدي رقم الولا بتاع الدليفري وخلي حتة الحشيش دي عندك وعلي فكره انا جبتلك علبة نسكافيه خدي من النسكافيه اياه فاكراه بس ابقي خبيه لحسن امك تشرب منه وتبقي فضيحه ميرفت* يا بت احترمي نفسك بقي نسكافيه ايه اللي جايبهولي انا عايزه حاجه تهبط مش تسخني انا سخنانه لوحدي نزلت نجلاء شقتها وانا لميت الشقة مطرح السهرة وشلت الازايز في التلاجه والبيرة في الفريزر ودخلت نمت صحيت علي صوت الجرس حطيت الروب عليا وطلعت افتح لقيت رشا الحلو في رشا انها كانت خفيفه اوي ومرحه وكمان كانت محرومه مالجنس رغم ان جوزها موجود معاها فكرت انها تكون بديل لنجلاء لما تسافر وكان فرصتي اني ابدا معاها النهاردن ميرفت* ازيك يا رشا عامله ايه رشا* ازيك انتي عامله ايه اومال فين ماما والعيال ميرفت* ماما سافرت البلد وخدت العيال معاها تشربي ايه الاول ايه رايك نشرب نسكافيه مع بعض رشا * خلاص ماشي اشرب معاكي نسكافيه دخلت عملتلها واحد من النسكافيه الجديد وواحد ليا كمان عشان اضبطها ميرفت* عايزين نروح لعلاء نزوره ونصالحه والمره دي حالبس كويس عشان ما يتكلمشي رشا* وانا كمان حالبس كويس لحسن يسيبك انتي ويتكلم معايا رشا شربت النسكافيه وابتدت تسخن وقامت علت التكييف وانا كمان كنت سخنت بس مردتش أبين ليها ميرفت* مالك في ايه رشا* الجو بقي حر اوي كده ليه ميرفت* فعلا الجو حر اوي طب خش خدي دش وتعالي ماهو بيت اخوكي زي بيتك رشا قلعت ودخلت الحمام تاخد دش وطولت اوي شويه وسمعت صوت آهات عرفت انها بتعمل لنفسها انا كنت خلاص علي اخري مفعول المنشط جاب اخره معايا دخلت عليها الحمام لقيتها بتلعب بايديها ميرفت * سمعت صوت اهات افتكرت حصلك حاجه رشا* مش عارفه مالي ايه اللي حصل كسي بياكلني اوي ميرفت* طب ما تعملي بايدك رشا* مفيش فايده مش عارفه اعَمل ايه ميرفت * طب تعالي انا حاريحك بس ده سر بينا ماشي ده انا حتلفك طلعنا مالحمام لبسنا قمصان نوم عاللحم رشا * اتلفي يا ختي انا تلفانه لوحدي ميرفت*المهم دلوقتي اتصلي بجوزك وقوليلو انك بايته معايا النهارده تاني شئ متقوليش لا في حاجه رشا* حاضر مسكت التليفون واتصلت بجوزها ووافق عالطول تحس انا ما صدق وهي لما لقيته كده قالتله فهمته انها ختقعد َمعايا الاسبوع كله وحتيجي الصبح تشوف العيال وتعملهم الاكل ودخلت المطبخ جبت ازازةالويسكي وصبتلها كاس ادتهولها رشا* ايه ده يا رشا خمره جبتيها منين دي لا يا ختي ماليش فيها انا عمري ما شربتها ميرفت* بصي بقي تسمعي كلامي ومتقليش لا في حاجه رشا* اصل طول عمري بشوفه في الافلام اول مره اشربه ميرفت* ده حلو اوي بصي اهو اديني شربت زيك وشربت الكاس قدامها رشا* يعني مبيسكرش انا شايفاكي كويسه اهو بعد ما شربتيه ميرفت * اه شفتي ازاي خدي بقي رشا شربت بق وبقت تكح ميرفت * كمليه ده حيخليكي كويسه ويهديكي شويه رشا* لا لو حيهديني هاتي وكملت الباقي علي بق واحد ميرفت* وده كمان عشان تبقي كويسه خالص رشا* لا كفايه كده ده طعمه وحش اوي ميرفت * خلاص بلاش دلوقتي رشا* لسه كسي بياكلني اوي رحت بايساها ومنزله القميص وايدي علي كسها بتلعب فيه ونزلت الحس كسها واعض زنبورها وايدي بتخشي في فكسها صباع واتنين رشا* اه اه ايوه كمان انا مولعه جبت الزبر الصناعي والخياره ونيمتها علي جنبها وبقت ايد في طيزها وايد في كسها رشا* كمان كمان انا لسه مولعه ااااه مش قادره وعماله تلعب في صدرها وتلعب في حلماتها بعد وقت كانت رشا ارتعشت وجابتهم ميرفت* تعالي انتي وريني حتعمليلي ازاي رشا 'لازم يعني ميرفت* مش انا ريحتك تريحيني زي ما ريحتك رشا نزلت تلحس كسي وهاجت تاني جبت ازازة الويسكي وبقيت اصبلها علي فتحة كسي وهي تشفطه لحد ما دماغها لفت وراحت رفاعني لفوق بقت دماغي تحت ومدخله وشها وبتاكل كسي ببقها قطعتني حرفيا كنت بتلوي مالهيجان وسحبت الخياره وبقت تدخلها لاخرها في كسي وبقت تحك بزها في كسي لحد ما استريحنا خالص رشا كانت بتعملي ولا اكانها بتعمل كده من زمان رشا* انا مبسوطه اوي اوي هيء ميرفت* ايه رائيك كده مش كده احسن رشا* بصراحه احسن بدل ماكل شويه اقوله عايزاك يقولي تعبان وهو مقضيها افلام سكس ده اهبل ده بيتفرج هيء علي افلام السكس الواحد زبره اد دراعه وهو زبره صغير ميرفت* انتي بتتفرجي علي افلام سكس رشا* كتيييير كل الانواع حتي الستات مع بعضيها شفتها صبتلها كاس شربته علطول واضح ان الخمره خلتها تقول اللي عندها ميرفت* اتاريكي بهدلتيني طبقتي علي اللي شفتيه في الافلام رشا* ههههه هاتي كمان شويه صبتلها كاس دوبل شربته شويه والتليفون رن لقيتها نجلاء ميرفت* الو ازيك يا نجلاء لسه كنت حاكلمك عاملاك مفاجأة النهارده حذري فزري جبتلك مين نجلاء* مين ميرفت* انتي كان نفسك في مين نجلاء * رشا بجد بس يا خسارة دانا كنت باتصل بيكي بقلك نازله مع اخويا اشتري شوية حاجات رشا* مين الي بيتكلم هناااااك هىء ميرفت* لا يا نجلاء ده احنا مجهزين القعده ومستنيانك ررشا مطيناها جنبي تصدقي دي طلعت خبره كانت هاريه نفسها ماالافلام نجلاء* خليها بكره ماشي ميرفت* خلاص ماشي عالعموم هي قاعده معانا الاسبوع ده في بيت نجلاء نجلاء قفلت السكه وياسر جه ياسر* بتكلمي مين نجلاء * دي جارتي باطلع اقعد معاها وساعات ببات معاها عشان مامتها مش هنا وجوزها مسافر ياسر * طب انا اسف مش حينفع نخرج النهارده عشان عندي مشوار خليها بكره نجلاء* خلاص ماشي وانا كمان تعبانه النهارده خليها بكره ياسر مشي ونجلاد قلعت ولبست الروب عاللحم وطلعتلي في بيتي بقي المشهد كان مختلف تماما رشا كانت في حالة سكر تام اناا وهي قاعدين نهزر واقرصها من حلمتها وهي تمسك بزيوالباب خبط نجلاء* روحي افتحي يا رشا رشا* افتح مين انا كبيري افتح رجلي واتناك هيء ميرفت * ماشي حافتح انا سندت عالحيطه وانا بطوح ورحت فتحت الباب لقيتها نجلاء نجلاء * ايه ده انتو بداتو من غيري ميرفت * مش انتي قلتي حتتناكي مع ياسر قصدي خارجه مع ياسر هيء نجلاء * ايه يا ميرفت انتي سكرتي ولا ايه ياسر ده اخويا وبعدين انا ماليش في الرجاله ستات بس ميرفت* لا خالص بس انا مش مركزة شويه نجلاء * ازيك يا رشا رشا* مين اللي بيكلم اهلا يا مره يا مكنه ههههه نجلاء * خدي لفلنا سيجارتين يا ميرفت ميرفت * لا يا ختي انا مش شايفه اساسا لفي انتي واشربيلك كاسين عشان تبقي معانا عالخط نجلاء قامت جابت طبق وكان معاها فلاشه عليها افلام سحاق شغلتها عالشاشه اول فيلم كان عن ام وبنتها وهي بتعلمها الجنس وقعدت لفت ٣ سجاير وانا ورشا تنحنا واديتنا السجاير ولعتلنا ورشا قاعده تكح بس بغد شويه بقت تمام وسندت علي ضهري وايدها تزلت علي بزي بتلعب فيه انا اصلا الفيلم هيجني اوي نجلاء حطت السيجاره في بقها وكانت عملت كاس شربته بسرعه وسابته من ايديها وايديها بتلعب في كسي خلص الفيلم الاولاني كنا خلصنا السيجاره وعملنا دماغ عاليه اوي وفي لحظه كنا احنا التلاته عااسرير مدرنغين انا ونجلاء نايمين عكس بعض ورشا بتلعب في بزي شويه ورشا رفعت رجل نجلاء لحد ما طيزها بقت عند وشها ونزلت علي كسها وطيزنز لحس وايدها عَماله تلعب في طيزها وَكسها مسكتش رحت مقرفصة وقعدة بكسي علي بق نجلاء بس رشا كانت فنانة جنس قطعت نجلاء لدرجة ان نجلاء وبقت بتشفط كسي شفط بلسانها رشا جابت الزبر ومسكت بايديها وحطيته علي كسها وبقت تدخله في طيز نجلاء كان جسمها ابيض وجميل هيج البت رشا عليها دخلت في بوسه طويله في بق نجلاء لقتها هايجه عالاخر وبتاكل شفايفي اكل سبتها ونزلت الحس كس رشا اللي ماسكه كس نجلاء وهاتك يا لحس ما هديتش غير لما لحست كسها وحطيت صوابعي في كسها وايديا في خرم طيزها نجلاء بعد ما سابتها رشا جت تلحس كسي وبقي المنظر انا بلحس كس رشا وورايا نجلاء بتلحس كسي وتلعب في طيزي فضلنا عالوضع ده مده لحد ما ريحنا بعض ونمنا مدرمغين من السكر والسطل جنب بعض ملط ولسه الشاشه شغاله عالافلام بتخلص وتتعاد تاني الجزء الرابع بعد ما صحيت ما النوم الصبح وطبعا الصداع كان قاتلني كالمعتاد بس لقيت رشا صحيت قبلي وقاعده متنحه للشاشه المنظر كان غريب احنا التلاته ملط ونجلاء لسه نايمه والشاشه لسه شغاله بتعرض الفلاشه بتاعة نجلاء ورشا باصلها ومتنحه رشا واضح انها كانت بتلوم نفسها في مرحلة جلد الذات عشان اول مره تعمل كده وطبعا الموضوع غريب بالنسبه لها وكمان انها تشرب وتاخد مخدرات كمان خلاها مستغربه ميرفت* مالك يا رشا رشا راحت معيطه وقعدت تلطم علي وشها مسكتها ميرفت رخدتها في حضنها ميرفت* مستغربه اهدي بس في ايه رشا* عملتي فيا ايه انا عملت كده ازاي ميرفت* اهدي بس وانا حافهمك انتي متجوزه بقالك اد ايه رشا * يعني حوالي ١٠ سنين ميرفت* بصراحه كده عامله ايه مع جوزك رشا* اايه لازمة الكلام ده وبعدين مانا حكاتلك قبل كده كانت نجلاء بدات تصحي نجلاء* مالكو في ايه ميرفت* رشا ندمانه عاللي حصل امبارح وبصت لرشا ممكن تحكيلنا ومتتكسفيش من نجلاء زي اختك الكبيره نجلاء* لو مكسوفه تتكلمي قدامي انزل رشا* لا مفيش حاجه بصو هو اول جوازنا كان كويس بس هو يعني عنده قصدي صغير وكده يعني بس واضح انه مبيحبش الموضوع ده وحسيت انه بيلاقي متعته اكتر في الافلام وشفت كذا مره بيتفرج عليها لحد ما الفضول خلاني اخش اشوف ايه اللي عاجبه في الافلام دي لقيت حاجات غريبه اشكال رجاله وستات واحجام واوضاع غريبه وبقيت بحب اتفرج عالافلام دي وبقت بريح نفسي بس عمري ماتصوزت اني ممكن اعمل كده نجلاء *طب ايه الفرق بين اللي احنا بنعمله واللي انتي بتعمليه انتي ده رشا* لا ده حرام ده شذوذ ميرفت* واللي انتي بتعمليه حلال وفرجتك عالافلام حلال وانه يسيبك كده حلال مش كده احسن ولا تقعي في واحد يضحك عليكي وبعد كده تبقي فضيحه تقدري تقرليلي مين فين تقدر تقول حاجه عارفه ليه لاننا في الهوا سوا نجلاء* احنا عرفنا ظروفك ان الاوان تعرفو انا بقيت كده ازاي عشان نبقي فعلا في الهوا سوا ونبقي عريانين قدام بعض رشا مقاطعه *يا ريت يا نجلاء انا سالتك قبل كده بس انتي كنتي مافوره فمجاوبتيش عليا نجلاء* انا اول ما حصل مرض جوزي ورقد في السنين واتشل مفكرتش في حاجه وقتها غير خدمته واني اقوم بواجبي ناحيته لحد مالدكتور قالي مينفعشي تخدميه لوحدك ولازم وجود ممرضه معاه وفعلا جاب ممرضه قعدت اتكلمت معاها وغرفت انها مطلقه ومتفرغه وطبعا مدخلتش في حياتها الشخصيه عشان اعرف اتطلقت ليه كان كل همي اانها تبقي متفرغه وخلاص لحد ما في يوم دخلت استحمي ولمحت حد واقف علي باب الحمام عملت مش واخده بالي ووقفت ورا الباب بسرعه وفتحت الباب لقتها واقفه بتبص عليا نجلاء * انتي بتعملي ايه هنا الممرضه * اص اصلي كنت عايزه اعمل حمام نجلاء * طب مانتي عندك حمام جوه الممرضه* اصل الحاج نايم ومش عايز اصحيه اتكرر الموضوع ده كتير مره تبص عليا وانا بغير هدومي تيجي تقعد جنبي وتلزق فيا كده حسيت ان في حاجه غلط في الاول افتكرتها حراميه بس لما لقيتها مركزه تشوفني عريانه استبعدت الفكره لحد ما واجهتها نجلاء * انتي مالك حساكي فيكي حاجه غريبه الممرضه* حاجه حاجة ايه يعني نجلاء * يعني مش فاهمه كلميني بصراحة واوعدك مش حقول لحد انتي بتعملي كده ليه الممرضه* بعمل ايه يعني نجلاء * بتعملي حاجات غريبه وانتي فاهمه بقي الممرضه* بصي انا حاحكيلك بس ده سر بيني وبينك انا دخلت مدرسه لحد اعدادي وبعدها دخلت ثانوي تمريض اتعرفت علي شلة بنات علموني كل حاجه عن الجنس بعدها لقيتهم بدا يحسسو علي جسمي وفضلنا مع بعض ٣ سنين لدمنت فيهم الموضوع ده بس مكنتش اتفتحت لسه وده كان السبب الرئيسي في فشل جوازي اني مكانتش بلاقي متعتي غير مع بنت زيي نجلاء * غريبه انا اول مره اسمع حاجه زي كده انا اعرف ان الموضوع ده لازم وجود راجل يعني عشان عشان انتي فاهمه بقي الممرضه* قصدك العضو لا فيه حاجات شبه طالعه صناعي لقتها جت قعدت جنبي ومسكت ايدي وبتقلي عارفة انا اول مره كانت اصعب مره بالنسبه لي بس حسيت بمتعة متتوصفش عارفه ليه نجلاء * ليه الممرضه* عشان الست عارفه كل حته في جسمك بتهيجك وتروح عليها انما الراجل لا كلامها هيجني اوي خصوصا اني كان بقالي ياما محدش لمسني ومرض جوزي طول اوي الممرضه* بقلك ايه انا حاروح اجيب حاجه نشربها عشان نعرف نتكلم نجلاء * لا خليكي انت انا حاقوم اعمل الممرضة* لا مالوش لازمه خليكي مريحه قامت عملت اتنين نسكافيه اللي هو نفس النسكافيه اللي شربتيه يا ميرفت شربته ودخلت اتطمنت عالحاج وطلعت كنت سخنت وبدات العب في صدري وايدي راحت علي كسي وبدات اعرق طلعت لقتني كده قعدت جنبي وحطت ايدها علي ضهري وفضلت تنزل بايديها لحد ما وصلت لطيزي وبدات تحسس عليها نجلاء* انتي بتعملي ايه الممرضه* ايه حاريحك انتي مش تعبانه نجلاء * طب ايه اللي خلاني كده مش عارفه الممرضه* انا حافهمك كل حاجه وراحت شدا التي شيرت وبدات تاخد خطوات ايجابيه وانا كنت استسلمت ليها خالص كنت في حاله لا قادره اقبل ولا ارفض بقت قاعده بالبرا راحت فكاها وفضلت تبوص فيا وايديها بتلعب في صدري وانا هجت خاص راحت نزلت قلعتني البنطلون والاندر وايديها بتلعب في خرم طيزي بشكل دائري وده هيجني اوي وقعدت تبوسني وكان بوس رهيب كنت اول مره اهيج من بوسه نزلت تمص في الحلمه وبعدين نزلت لحس علي بطني لحد ما نزلت علي كسي وبقت بتلعب في زنبوري وتلعب بلسانها في فتحة كسي هنا كنت خلاص بقيت منهاره وبقت تدخل صوابعها في كسي وقامت جابت من شنطتها حاجه انا كنت اول مره اشوفها شبه العضو الذكري كده ودخلته في طيزي وكنت بتوجع اوي خصوصا انها تول مره بقت تجيب كريم وتحطه على طيزي اليوم ده جبت بطريقة مهوله نافوره طالعه مني خصوصا اني اصلا كنت هيجانة بسبب النسكافيه ده وكمان البت دي كانت فنانة جنس وعلمتني ازاي اعملها زي ما بتعملي بقينا كل يوم علي كده ابتدت تعلمني الشزب والمخدرات كانت كل يوم تجيب خاجه اول مره كانت بيره وبعدين ويسكي وفودكا وحشيش وبانجو لدرجة انها مره واحنا ملط مع بعض اديتني حقنة هيروين بس كانت مره واحده وفهمتني وقتها انها مش حتكررها عشان متعودش عليها وبرشام وفهمتني وقتها ان اللي احنا بنشربه ده بيزود المتعة ويخلينا في حالة سعاده وجابتلي وقتها شنطة مليانه أعضاء صناعية والعاب جنسية وطبعا مع انشغالنا بالمتعة كل يوم وحالة السكر الشديد اللي كنا فيها ابتدت تهمل في التزامتها كممرضة والحاج ساءت حالته والدكتور جه وعرف وقتها انه مبياخدش الدوا ومشاها وجاب واحده تانيه طبعا بعد ما مشيت كنت خلاص اتعودت َعلي الموضوع ده بس مكنتش عارفه اجيب الحاجات دي منين لحد ما رحت مره محل درينكيز جبت بيره واتعرفت عالشاب اللي هناك وخدت نمرته وفي مره واحنا بنتكلم فهمته اني عايزة حشيش لقيته غاب شويه وجابلي بقيت كل ماعوز حاجه اكلمه وارجع البيت اشرب واسكر والعب بالحاجات اللي سابتهلي دي في كسي لحد مانام لحد ماتعرفت علي ميرفت واتبعت معاها نفس الطريقه بس كده رشا* طب ايه لازمة الخمره والحاجات دي ميرفت* ماهي الحاجات دي اللي بتخليكي مبسوطه نجلاء * انا حافهمك يا رشا احنا مش بنات ليل ولا بتوع دعارة احنا ناس عاديه القدر وقعها القدر في ظروف بس لينا متطلبات زي اي ست متجوزه طب عشان نتقبل الموضوع ده نعمل ايه يبقي نعمله واحنا مغيبين اهو مننا نتبسط ومننا نريح ضميرنا اللي تاعبك بقاله ساعتين ده رشا* فعلا عندك حق نجلاء * اسيبكو انا وانزل اشوف ورايا ايه ميرفت* طب ما تيجي نظبط الكلام الاول رشا* لا كفايه كده انا نازله اروح ابص عالعيال قامت رشا دخلت الحمام وانا صبيت كاس وشربته ونجلاء قامت لبست الروب ونزلت شقتها وانا ري مانا قاعده عالترابيزه ملط ولعت سيجارة حشيش شربتها وكاس ورا التاني لحد ما بقيت في التمام لقيت رشا لابسه ونازله ميرفت انا نازله عايزه حاجه ميرفت* ها اه عايزه اتناك هيء رشا* يخربيتك عالصبح كده خمره انتي خلاص مفيش فايده فيكي فين ميرفت اللي كان الكل بيحلف باخلاقها سلام صحيت علي بالليل لقتني زي مانا ملط قمت شلت كل حاجه وطفيت التلفزيون وخدت شاور ببص في الساعة لقتها ٩ رنيت علي رشا * اللي قالتلي انها حتبات النهارده في البيت وحتيجي بكره ميرفت* طب خلاص تعالي بدري عشان نروح نزور اخوكي ماشي رشا* خلاص ماشي حاجيلك بدري كنت حاكلم نجلاء افتكرت انها نازله مع اخوها دخلت المطبخ عملت شوية حاجات للزياره ودخلت انام معرفتش قمت عملت كاس دوبل شربته ونمت مصحتش غير علي خبط رشا الصبح رشا*كل ده نوم انا عماله اخبط من بدري انا قلت حلاقيكي ملط في حضن نجلاء ميرفت* يا ريت اصل نجلاء كانت نازلة مع اخوها انا معرفتش انام شربت كاس ونمت رشا * عشان كده يخربيت الخمره اللي حتموتك دي خشي خدي شاور والبس بسرعه عشان ننزل دخلت خدت شاور وطلعت بالروب وطلعت الهدوم ولسه بلبس الاندر والبرا لقيت رشا راحت حاضنني من ورا وقلعتني الروب وبقت بتلعب في الحلمه وراحت حطا ايدها في خرمي وقعدت تلعب فيه هيجتني اوي ميرفت* رشا ااااه كفايه يا رشا ااااه مش قادره لفيت بسرعه ولس خاتكلم كانت خاطفاني ببوسه وايدها بتلعب في كسي ودخلت صوابعها في كسي صوباع صوباع وفضلت تدخل وتطلع فيهم وانا بتلوي في ايديها كل ده وانا واقفه ورجلي مش شايني ومتعلقه فيها لحد ما جبتهم علي ايديها رشا* انتي جسمك فاجر يا بت منظرك هيجني ميرفت* طب كده حنتاخر رشا* لا يا روح امك تريحيني زي ما ريحتك بقلك جسمك هيجني انتي كل ده مش فاهمه لقيتها قلعت الفستان اللي مكاننش لابسه تحتيه حاجه وسابت ال**** زي ماهو ونزلت دعك في كسها بايدي وبلساني وايدي التانيه في طيزها وبقت ادخل الاتنين مع بعض لحد ماستريحت لبسنا بسرعه وانا كمان لبست البنطلون من غير اندر والتي شيرت كان ليجن من غير برا وحطيت الجاكت وقفلته عشان تفاصيل صدري والحلمه كانت باينه ماللتيشيرت ميرفت* رشا البسي برا منظر صدرك باين وملفت اوي مش عايزين اخوكي يتكلم في حاجه النهارده رشا* طب مانتي اهو مش لابسه ميرفت* ما هو قافله الجاكت مش مبين حاجه رشا خدت واحدة من عندي ولبستها ونزلنا ركبنا العربية وطول السكه تحسس علي كسي وتدخل ايدها جوه البنطلون ميرفت*رشا اااه كفايه انا عالطريق انا اعصابي باظت مش قادرة انتي مشبعتيش ماللي عملناه رشا*لا مشبعتش متركني في اي حته وتريحيني ميرفت*طب نخلص الاول موضوع الزياره ونروح البيت وحاظبطك ظبطه حلوه شيلي ايدك بقي كنت جبت في البطلون ومكنتش لابسه اندر فاتحرجت جدا ميرفت* عاجبك كده حانزل ازاي انا كده رشا* متشغليش بالك الجاكت حيداريها نزلت وانا ماشيه في الزحمه كمية **** اللي يمسك طيزي واللي بيعبصني واللي كان بيعرف اني مش لابسه اندر كان بيسوق فيها ورشا كمان لاحظت انها بتعض علي شفايفها دخلنا الزياره ورحنا عالتفتيش قلعت الجاكت ورفعت التي شيرت ولسه حاقلع البنطلون قالتلي عدي ورشا بترفع الفستان قالتلها خلاص دخلت جوه ورفعت سوستة الجاكت عند رقبتي وصالحت علاء عشان كان زعلان من المره اللي فاتت واحنا طالعين نفس البعابيص وازيد شويه ركبنا العربيه وكنت خلاص علي اخري ورشا حاطه ايديها علي كسها بتدعك فيه قلعت الجاكت وسبته عالكرسي اللي ورا والتي شيرت كان مفصل جسمي اكني مش لابسه حاجه ظلعت بالعربيه ميرفت * مالك يا بت في ايه رشا* اسكتي يا ميرفت في واحد كان ماسك طيزي قفش وبعبابيص لما خلاني كنت حاتجن واقله دخله ميرفت* يدخل ايه اومال احنا بنعمل فيكي ايه من امبارح مانا زيك اهو اتهريت بس ماقولش كده رشا* طب ما تريحيني بقي يا ميرفت ميرفت* ادينا مروحين اهو عندي ونظبط الدنيا مع بعض لاقيتها فكت زراير البنطلون وحطيت ايديها علي كسي وعماله تدعك فيه بايديها وبقت تدخل صوابعها هيجتني رحت حاطة ايديا اليمين علي كسها من الفستانوماسكه الدركسيون بايديا الشمال وهي ماصدقت ورفعت الفستان لفوق وبقيت احط صوابعي في كسها والعبلها لحد ما جابتهم ميرفت * نزلي فستانك واربطيلي البنطلون ده اللي انتي فكتيه رشا* ايه ده هو خلاص كده لا انا عايزه تاني ميرفت* انتي ايه يا بت متشبعيش خلاص نروح ونشوف الحوار ده رشا* نروح فين انا شقتي اقرب وكمان اعمل اكل للمعدول جوزي والعيال وننزل مع بعض نقضي السهره عندك للصبح ميرفت * عايزين ننضف الشقه من اي ازايز لاحسن امي فاضلها كام يوم وتيجي مش عايزها تلاقي حاجه في الشقه رشا* بس كده انا حاشربهم كلهم ميرفت* تشربي ايه ده انتي تموتي فيها انا حاجيب نجلاء معانا النهارده ونعمل سهرة حلوة مع بعض رشا* يا ريت نجلاء دي حكايه ميرفت * ماهي خلاص مسافره دبي مع اخوها الاسبوع الجاي حيبقي انا وانتي بس رشا* تصدقي زعلتيني انا حبيتها اوي حساها طيبه اوي ميرفت* هي فعلا طيبه اوي يلا وصلنا لبست الجاكت وقفلته ونزلت طلعت فوق مع رشا اللي اول ما طلعنا دخلتني علي اوضة النوم وقلعت ملط وقلعتني وهاتك يا بوس ولحس وعملنا مع بعض وخدنا وقت طويل وكان عندها عامود شبه العضو بس طويل قالتلي انه مكسور مالكرسي خدته وبقيت ادخله في طيزها وكسها لحد مارتاحت خالص وعملت معايا برضه وطلعنا دخلنا الحمام ومخلصتش من لمساتها برضه طلعت لبست جلابيه من عندها ودخلت عملت الاكل ميرفت* اساعدك في ايه رشا* لا خليكي انتي خدي بس شوفيلي التليفون بتاعي تقيل ليه كده انتي بتفهمي في الحاجات دي خدت التليفون اللي كان فعلا تقيل جدا دخلت للملفات لقيت عليه فيديوهات سكس من كل الانواع حتي الواتس لغلبيته جروبات سكس دخلت عملت تنظيف للملفات المؤقته وكان عليه فيروس من مواقع السكس شلته وعملت ايقاف للتطبيقات الجها. بقي طلقه ميرفت*خدي تليفونك اهو الجهاز بقي طلقه اهو بس نصيحه مني ريحي كسك عشان التليفون يرتاح ورحت معبصاها في كسها رشا* بلاش الحركه دي عشان بتهيجني والا حسحبك علي جوه تاني هو التليفون كان ماله ميرفت* لا مفهوش حاجه جواه ناس ياما بتنيك بعض فتلاقيه مستحملش وتعب ماللي شافه. رشا*ههههه هههههه ده اكيد من قبل ماعرفك خلصت وطلعنا شغلنا التلفزيون وجوزها جه سلم عليا قعدنا اتغدينا وقالها ان الاسبوع الجاي عنده ماموريه ومسافر رشا بصتلي وغمزت ابتسمتلها وفهمت طبعا خلصنا الاكل وقامت شالت وقمت عملت انا الشاي خده ودخل اوضته قعد عالكمبيوتر ورشا دخلتله الشاي جوا شربت الشاي ودخلت لبست لقيت رشا جايه رشا* ما لسه بدري حنمشي دلوقتي ميرفت* كفايه كده انتي حتعملي حاجه تانيه رشا* اه عايزاكي دلوقتي ميرفت* لا بجد مش حينفع دلوقتي نروح هناك البيت عندي واعملك اللي انتي عايزاه رشا * ماشي لبست رشا عبايه شفافه اوي عاللحم قالتلي ايه رأيك كده ميرفت * اووف جامده اوي لا ومثيره اوي هيجتني عليكي بس برضه مش حاعمل حاجه غير عندي نزلنا وطبعا جوزها مخدش باله من منظرها وهو قاعد مركز في الكمبيوتر ركبت عربيتي رحنا البيت عندي واحنا طالعين عدينا علي نجلاء اللي اول ما شافت رشا راحت قرصاها من كسها نجلاء * ايه الحلاوه دي اانتي كنتي ماشيه كده ميرفت * كويس ان معانا عربيه كان زمانا اتفضحنا النهارده حنستناكي ومتجيبيش حاجه عشان عايزه اخلص مالحاجه اللي عندي دي امي قربت تيجي نجلاء * وانا كمان عندي شوية حاجات عايزة اسيبهالك قبل مسافر رشا* هو عشان كل واحده عايزه تخلص مالبلوة اللي عندها تموتونا بقولكو ايه اللي يخلص يخلص واللي مايخلصش حاخده عندي اشيله في شقتي واشرب براحتي بقي نجلاء * تصدقي عندك حق شاطره يا بت ميرفت* فعلا هو ده الحل طلعنا شقتنا دخلت اغير هدومي لقيت رشا طالعه وماسكه كانز بيره ميرفت * جبتيها منين دي رشا * كنت بدور في التلاجه علي ميه ولا حاجه ساقعة اصل الجو حر اوي لقيت دي مشبره اجيبلك واحده ميرفت * تصدقي كنت ناسيهم هاتيهم نشربوهم شربنا البيره ورحت جبت الحاجات اللي كانت نجلاء سايبهمولي وقلعنا ملط وظبط رشا لحد ما قالتلي كفايه انا تعبت نمنا جنب بعض ملط لحد ما سمعنا جرس الباب ميرفت* دي تلاقيها نجلاء رشا* حاروح افتحلها. ميرفت * وانتي كده رشا * اه عادي فيها ايه ميرفت * طب قولي مين الأول دخلت نجلاء وجايبه معاها ٣ شنط مليانه خمرة وحشيش ميرفت* يا لهوي ايه كل ده دانا كل اللي ازازتين ونص رشا* مصلحة دول بتوعي بقي نجلاء* خلاص نشرب النهارده اللي عندك ودول خديهم زي ما هما كده وديهم لرشا بعربيتك ميرفت* خلاص ماشي وجابت الحشيش ولفت ٦ سجاير والانفاس اشتغلت والدخان كتر والكاسات اتصبت نجلاء * بت يا رشا ما تقومي تلبسلنا العبايه دي لاحسن مشفتهاش كويس وانتي طالعه رشا كانت قاعده بجلابية نص كوم عاللحم بس كتر الشرب والسطل خلي رشا كانت مش قادره تقوم عشان تغير هدومها ميرفت* طب بذمتك قعده حلوة زي دي تعرفي تقومي تصلبي طولك عشان تغيري هدومك دانا لو عرفت مكان الباب ابقي جدعه وبعدين سهله هي العبايه كانت مخلياها ملط اهي رحت مقلعاها الجلابيه بقت ملط رشا* ايه ده الجلابيه فين انا اتسرقت هي مالها بردت ليه كده نجلاء * انا دلوقتي حدفيكي حالا نجلاء قلعت هدومها وراحت نايمه فوقها وشفايفها بتمص شفايف رشا في بوسه طويله قطعت فيها شفايف رشا وبعدين نزلت علي بطنها لحس لحد ما وصلت لكسها وبقت تمص فيه وتلحس وتدخل لسانها وتعض زنبورها رشا كانت في غيبوبه حالة السكر والسطل كان مخليها عجينه طريه في ايد نجلاء خصوصا ان رشا مكانتش واخده علي جو الشرب والمخدرات زي نجلاء انا بقي كنت زي نجلاء في حالة نشوه وانبساط ومدركه اللي بتعمله نجلاء في رشا حاولت اجيب الزبر الصناعي معرفتش اقوم اتسندت لحد ماعرفت اقوم واتطوح لحد ما جبته وجيت كانت لسه نجلاء مستفرده بكس رشا كان باين انها هايجه عليها من ساعة ماشافتها بالعبايه رحت جايه ورا نجلاء وحط الزبر في طيزها واحده واحده لحد ما دخل كله وبقيت ادخله واطلعه فاقت نجلاء وسابت رشا وبقت متجاوبه معايا ومستمتعه بالنيك في طيزها قعدت عالارض وفردت رجلي جت نجلاء تلعب في كسي وتلحس فيه وانا لسه حاطه الزبر في طيزها لحسها هيجني خالص ميرفت* اااه كمان اااه جامد ااايوه مش قادره كنت قاعده في ضهر الترابيزه مديت ايدي سحبت الازازه وبقيت بصب علي الكس ونجلاء تشفظه نجلاء خدت مني الزبر وحاولت تحطه في طيزي وتضغط لحد ما دخل ونمنا عكس بعض انا بلحس في كسها وهي بتلعب في طيزي ببص لقيت رشا جنبنا متسنده علي ضهر نجلاء رشا * انتو بتعملو ايه نجلاء شالت الزبر وقررت تحطه في طيز رشا وطبعا رشا مستجيبه لاي حاجه بقيت انا الحس كس رشا ونجلاء تلعب في طيزها بعد شويه كنا خلاص كلنا تعبنا وبقينا تمام قعدنا نشرب لحد ما نمنا من كتر الشرب مش عارفه صحينا امتي بس كنا في حالة غيبوبه المنظر كان مثير رشا نايمه علي بز نجلاء وانا علي حجرها ووشي مقابل لكسها ونجلاء مدلوقه عالترابيزه بس فاكره اننا كنا حوالي بعد الضهر كده كانت الازايز تقريبا خلصت وفاضل حاجه بسيطه يعني تقريبا كل واحده كانت شاربه نص ازازه لوحدها ابتدينا نفوق شويه انا الاول وبعدين رشا وبعدين نجلاء دخلنا خدنا شاور واحنا بنتسند علي بعض ونجلاء عملتلنا قهوه لحد ما فقنا ونجلاء نزلت شقتها وانا ورشا طلعنا لمينا القعده لقيت رشا بتفضي اللي فاضل وبتشربه ميرفت* يخربيت الغباء يعني احنا لسه بنفوقك وبنستحمي ونشرب قهوه عشان نفوقك وانتي بتسكري تاني رشا* يعني حنرميه يعني وبعدين انا داخله انام القهوه مش حتخليني انام تعالي بس ميرفت* لا كفايه كده مش عايزه رشا فضت كل الخمره اللي عالترابيزه في بقها ودخلت تتطوح لحد اوضة النوم ونامت وانا قاعده لوحدي اتصلت بنجلاء قالتلي. نجلاء * ايوه يا ميرفت مالك ميرفت* انتي حتنامي ولا ايه نجلاء * لا القهوة فوقتني حاقعد شويه ميرفت* طب كويس حانزل اقعد معاكي نزلت لنجلاء سالتني علي رشا حكتلها ضحكت اللي كانت قاعده ولعتلنا سيجارتين حشيش شربناهم نجلاء * انا جعانه تاكلي معايا ميرفت * ياريت بعتت جابتلنا اكل اكلنا قلتلها ميرفت'بصراحه كده اللي احنا بنعمله ده صح ولا غلط نجلاء * اكيد غلط طبعا ميرفت* غلط ليه نجلاء * ايه فكرني حاقولك صح عشان انام معاكي واتمتع بجسمك لا انا صريحه مبحبش الكدب انا فهمتك قبل كده كل واحده ليها ظروفها اللي خلتها كده بس مش دي المصيبه حاسالك سؤال بس لو جالك راجل دلوقتي ولا علاء طلع حتنامي معاه ميرفت * الصراحه مش عارفه بس حاسه ان لو حصل كده مش حاكون مبسوطه نجلاء * هي دي المصيبه بقي خصوصا انك اتغيرتي يعني ممكن تاخدي كاس او سيجاره علي سبيل الانبساط انما في وجود جوزك وامك لازم تبطلي كل ده وحتبطليه عارفه ان انا السبب انا اسفه متزعليش مني انا مسافره وعايزكي تكوني مسامحني ابتدت نجلاء تعيط خدتها في حضني ميرفت * انا مش زعلانه منك بالعكس انا مبسوطه اني شفت دنيا جديده ايا كانت بقي حلوه وحشه المهم نعيشها واللي جاي بقي مش عارفه حيحصل فيه ايه طلعت من عند نجلاء بالليل لقيت رشا لسه نايمه نمت جنبها قمنا بدري نضفنا الشقة ولمينا كل الازايز الفاضيه والبيره وخبيت الحشيش في العربيه ورميتهم بعيد ووصلت رشا لبيتها عشان تعمل اكل لجوزها وعيالها وخدت معاها الشنط اللي طلعتها نجلاء خبتهم عندها تاني يوم ماما والعيال جم رحبت بيهم اوي وقعدت معاهم اليوم كله كانو وحشني اوي بعدها بيومين نجلاء سافرت رحت معاها المطار سلمت عليها واتصلت برشا سلمت عليها الجزء الخامس بعد وصول امي والعيال البيت قعدت يومين معاهم وبعد كده سافرت نجلاء ومعاها جوزها ورشا رجعت بيتها نعبت اوي خصوصا اني كنت متعوده علي وجودهم معايا واتعودت عالممارسه معاهم حتي عاداتي اتغيرت بقيت اول ماصحي الف سيجاره واخش اشربها في الحمام وبقيت اشرب سجاير عاديه وملفوفه طول اليوم واخش اوضتي بالليل العب بالحاجات اللي سابتهالي نجلاء لحد ماستريح وانام صحيت مالنوم لفيت السيجاره وداخلة عشان اشربها لقيت تليفوني بيرن ببص لقيته المحامي ميرفت* الو اذيك يا استاذ مجدي عامل ايه مجدي * ازيك يا مدام عامله ايه كنت عايز ابشرك ان في امل كبير ان علاء يطلع الجلسه الجايه ميرفت* بجد يا استاذ طب كويس مجدي* عايزك لما تروحي لعلاء تبلغيه بقي ميرفت * حاضر متشكرين يا استاذ قفلت السكة ودخلت الحمام شربت السيجارة وعملت الدماغ التمام وصبط دماغي وبقول لنفسي ميرفت* علاء طالع وده حينيك مين خلي ينيك نفسه بقي هههههه هههههه طلعت مالحمام لقيت امي واقفة بتقولي امي* ايه يا ميرفت كنتي بتكلمي مين وبتضحكي ميرفت* انا بتكلم لا ابدا خالص دانا حتي مبعرفش اتكلم بشاور بس اهو هههههه امي* مالك يا بت فيكي ايه ميرفت* لا انا تمام انتي عامله ايه يا غاليه امي* لا انتي مش طبيعيه اوعي اوعي عشان اخش الحمام ايه ده ايه الريحه دي دخان ايه ده ميرفت* لا مفيش دخان ولا حاجه ده تلاقيه من عند الجيران شغلي الشفاط يا حجه طلعت دخلت اوضتي اتصلت برشا عشان ابلغها موضوع اخوها علاء بس لاحظت انها مش طبيعيه في كلامها ميرفت* ازيك يا رشا عامله ايه رشا * اهلا ازيك يا يا ميرفت وحشاني ووحشني كسك ميرفت* متحترمي نفسك يا لبوه مالك رشا* طب ما تيجي شويه وانا احترم نفسي ميرفت * انتي كسك مبيهداش نسيتيني كنت حاقولك ايه المحامي اتصل وقال ان في امل ان اخوكي يخرج خلاص رشا* حلو اوي اوي ما تيجي نحتفل بالمناسبه دي هيء ميرفت* يخربيتك انتي شاربه عالصبح اه مالازايز كلها عندك طب افرضي جوزك ولا عيالك شافوكي كده رشا* اصلي قومت الصبح تعبانه وعايزه استريح قلت اخد شويه كده يهدو المسائل شويه وجوزي اصلا سافر النهارده ميرفت* طب بصي يا لبوه تعالي باتي معايا النهارده وبكره الصبح نروح لعلاء ونرجع عالبيت عندك بقي ونولعها بس حتعملي ايه في العيال رشا* عيال مين بصي انا مش مركزه بالراحه عليا كده عشان افهم يعني اجيلك دلوقتي ميرفت* يا دي النيله انتي تخشي تاخدي دش وتشربي شوب قهوه وتجيبي العيال وتيجي رشا* ها اه كويس برضه ماشي ماشي ايوه اعمل ايه بقي ميرفت* اقفلي يا رشا انا جايالك انا لو سبتك احتمال تشربي اكتر من كده وتموتي نفسك ميرفت*سلام طلعت فطرت مع العيال وانا الصراحه كنت محتاجة رشا تريحني فقلت لماما ميرفت* حاروح اجيب حاجات واروح لرشا اجيبها تبات معايا عشان نروح بكره لعلاء عشان المحامي اتصل وقالي ابلغه انه خلاص حيطلع الجلسه الجايه ماما بفرح * بجد الف مبروك ميرفت* ماشي حالبس وانزل اروح لرشا ماما* طب مش تفطري الاول ميرفت* لا مانا اصطبحت ماما * ايه ميرفت* قصدي شربت قهوة ماما* قهوه عالريق روحي البسي وانا حاعملك سندوتش دخلت لبست البنطلون عاللحم ولبست البرا وفوقها الجاكت وقفلته وحطيت الطرحه وخدت مفاتيح العربيه ونزلت وخدت الساندوتش كلته في العربيه وولعت سيجاره وانا بسوق لحد ما وصلت عند رشا قعدت اخبط عالباب شويه وجت رشا تفتح وهي بتتسند عالباب رحت ماسكاها وسندها لحد ما وضتها اوضة النوم وهي ماسكه فيا الجاكت اتفتح ببص لقيت ازازه كامله فاضله فيها شويه صغيرين ميوفت * يخربيتك هو ده اللي شربت شويه عشان اهدي ده انتي شاربه ازازه لوحدك يا مفتريه بقي ازازه بيشربها ٤ انفار تشربيها لوحدك يا لبوه رشا* اه ليه ها انتي مالك حلوه اوي ليه كده ببص لقيت الجاكت مفتوح والبرا باينه منه لقيت رشا مديت ايديها فكت الجاكت بقي مفتوح خالص بس لسه علي كتفي ومسكت البنطلون بتحاول تفكه بصراحه انا كنت محتاجاها وقتها ميرفت* بتعملي ايه ده وقته رشا* انا تعبانه تعبانه اوي قمت قلعت البنطلون وهي اول ما قلعته نزلت لحس في كسي وعض في زنبوري قلعتها الحلابيه وخدت بق مالازازه ورحت حد صوبعي في فتحة طيزها وهي هاجت وبقت تدخل صوباعها في كسي شربت اخر شريه في الازازه وخدت الازازه وبقت ازقها في فتحة طيزها وهي بتتوجع وهيجانه عالاخر كنت خلاص بجيب سحبت العامود اللي عندها ده ورحت منيماها وبلاه وبقيت الحس كسها وادخل صوابعي لحد ما كسها بقي جاهز بدات ادخله في كسها واطلعه ولسه بزق الازازه في طيزها لحد ما بدات تهدي وجابتهم نمنا جنب بعض ملط لحد المغرب كده صحيت رشا اللي كانت فاقت شويه ميرفت* اصحي يا بت رشا* ايه ده هو ايه اللي حصل وايه اللي جابك هنا ميرفت* انتي ايه انتي عملتيه ده يا بنتي الشرب ليه اصول مش كده ده اسمه جنان ده رشا* معرفش صحيت لقيت نفسي هيجانه قلت اخد شويه اهدي لقيت نفسي كده بس انا كل يوم بشرب بس كاس او اتنين قبل مانام عشان يخمدوني علي طول النهارده الهيجان كان حيموتني بس شكلك قمتي بالواجب ميرفت* طب بلاش تكرريها لحسن تموتي انا برضه كل يوم بشرب سيجاره الصبح وواحده قبل مانام بس الحشيش اهون من ده ودماغه حلوه بس عايزه الحق انا برضه كنت عايزاكي بصي يا ستي انتي حتيجي تباتي عندي النهارده وبكره رايحين لاخوكي زياره عشان نبلغه بكلام المحامي انه خلاص خارج رشا* بجد اخيرا فرحتيني يا ميرفت ميرفت* ماشي حتجيب العيال معانا عشان يقعدو مع ماما وحتفهمي ماما ان حاقعد معاكي هنا عشان في شقة اتسرقت في العماره وانتي خايفة شقتك تتسرق انتي كمان فاهمه كلامي كويس ولا لسه سكرانه الا بالمناسبه انتي شايلة الازايز فين رشا* فاهمه شايلهم في صندوق السرير ميرفت* كويس يا لهوي الساعه بقت ٦ اتاخرت اوي قومي جهزي نفسك عشان نعدي نجيب حاجات ونرجع البيت رجعنا البيت وطبعا ما خلصتش من كلام امي والتليفون مبطلش رن عشان اتاخرت وفهمتها ان رشا كانت تعبانه وقعد معاها دخلنا حضرنا الغدا واتغدينا وجهزنا الحاجه اللي حنوديها لعلاء ودخلنا عشان ننام ورشا كانت جنبي ومخلصتش منها لحد ما عملنا مع بعض وكانت عايزه تعمل دماغ بس مرضيتش اعمل اي حاجه لحد ما نمنا صحيت الصبح لفيت سيجارة ودخلت غسلت وشي وانا طالعه لقيت رشا في وشي ميرفت* يا بختك عملتي دماغ وسايبني رشا* صباح الخير يا رشا لا يا اختي عامله حسابك خدي الجوان ده بس انجزي عشان نمشي لحسن امي تاخد بالها عملنا الدماغ التمام بس المره دي كبيت ازازة كلور في الحمام عشان امي متشمش الريحه رشا* السيجاره دي دماغها حلوه اوي ما تيجي نصطبح ميرفت* يا ريت بس انا عارفه حتلاقي امي دلوقتي علي باب الاوضه رشا*عندي فكره حلوه احنا نقتل امك هههههه ميرفت* انتي خلاص اتهبلتي الخمرة جننتك لا طبعا بعد الشر عليها رشا* يا بت انا بهزر امك دي حبيتي وبموت فيها شويه ولقيت امي واقفه قدامنا وبتقول ماما* صباح الخير يا بنات مش تجهزو بقي عشان تنزلو رشا* بالحق يا ماما الحجه ميرفت حتيجي تقعد معايا الاسبوع ده عشان جوزي مسافر وخايفه عالشقه لتتسرق زي الشقه اللي تحتنا خايفه اتناك لوحدي ماما* ايه نعم رشا* قصدي خايفه انام لوحدي انا تنحت مالكلمه الصراحه خصوصا انها طلعت بعفويه وماسكه نفسي مالضحك ومنظر امي وهي باصلها لبست الجاكت عاللحم وبنظلون جينز ضيق من غير اندر والمره دي جبت طقم شبه لرشا بس كان فاجر عليها خصوصا ان رشا مليانه عني وطيزها اكبر وصدرها اكبر مني انما انا جسمي ملفوف وقصيره شويه وطيزي متوسطه وبزي كمان لا كبير ولا صغير وكانو دايما يقولولي اني شبه ايتن عامر انما رشا جسمها ميلف منظر رشا باللبس ده هيجني ميرفت* فيها ايه لو كنتي سمعتي كلامي واتعلمتي السواقه كان زماني باكل كل حته في جسمك وانتي جنبي زي ما بتعملي معايا رشا* شكلك هيجانه يا بت طب ما تيجي لحسن انا علي اخري ميرفت* طب روحي اقفلي الباب بالمفتاح بسرعه وتعالي يخربيتك هيجتيني عملنا تاني بس المره دي مطولتش ودحلنا الحمام مع بعض خدنا شاور ولبسنا ونزلنا ركبنا العربيه بس كويس اني ماخدتش بالها مننا مشيت بالعربيه َميرفت* عارفه يا بت العربيه دي مريحاني اوي بلبس اللي انا عايزاه وانزل اركب العربيه محدش يبص عليا رشا* لا وانتي الصراحه فجرتي بقيت ماشيه ملط ميرفت* ملط ايه مانا لابسه اهو عايزه تشوفي الملط اهو رحت فاتحه سوسته الجاكت رشا* يخربيتك حتفضحينا البسي بسرعة شكل السطل اشتغل معاكي انتي مالك لسه مشبعتيش ميرفت* الصراحه لا منظرك فاجر الصراحه مهيجني عليكي رشا* يا بت متخليش الشيطان يلعب في دماغي انا بلمس انا ممكن اقلعلك دلوقتي انا عاملة مخلياني هيجانه زيك بالضبط ميرفت * يا ريت بس خلاص مش حينفع خلاص وصلنا رشا* طب اقفلي الجاكت بسرعه رفعت سوستة الجاكت وضبط نفسي في المرايا ونزلت انا ورشا اللي كان منظرها مكانش مهيجني انا بس دي اتهريت تقفيش وبعبصه في البنطلون الضيق اللي كان مفصل كل حاجه رسمة الكس وفلقة الطيز وانا زيها طبعا ولما حبيت تسرع شويه في المشي عشان يخفو عنها بقت بزازها طالعه نازله قدامها دخلنا عالتفتيش فتحت الجاكت الشرطية* اقلعي البنطلون اول مانزلته قالتلي الشرطيه* عدي يا لبوه وبصت لرشا وقالتلها طبعا انتي زيها رشا* طبعا يا حجه تحبي تعايني البضاعه وتشوفي بنفسك ههههههه الشرطيه* لا يا شرموطه مش انتو كنتو عالطول بتيجو مع بعض ايه اللي حصلكم اه ماالراجل جوه وان غاب القط الصراحه كلامها ضايقني وسبها لينا بس مردتش اتكلم عشان ماعملش مشكله خصوصا ان ممكن يتعملنا تحليل ونلبس قضيه ورشا كمان كانت علي غير طبيعتها وبعدين انا حزعل ليه مافعلا عندها حق لولا سجن علاء مكنش حصلي كل ده كانت علاقتي سطحيه بكل الناس نجلاء جارتي الطيبه بس مفيش بينا غير السلام رشا اخت جوزي واختي مفيش بينا غير كل خير مكنتش اعرف حاجه عن خصوصياتها الخمره والمخدرات مكنتش بشوفهم غير في التلفزيون عمري ما فكرت اني حيبقو حقيقة قدامي حقيقة ايه دي بقت من ضمن اساسيات الحياه دلوقتي بعمل شيء بغيض محرم وصلنا عند علاء وكويس ان احنا ميبيبانش مننا غير الجزء العلوي فقط والا كان شاف منظرنا واتجن رشا* بصوت عالي ازيك يا علاء مبروك علاء* مالك يا رشا متوطي صوتك في ايه ازيك انتي مبروك علي ايه ميرفت * اصل المحامي اتصل وقال ان في امل كبير تطلع الجلسه الجايه علاء* مالك زي ماتكوني زعلانه ميرفت * لا ابدا ده انا فرحانه جدا كفايه انك حتكون جنبي انا وعيالك رشا* ايوه يا عم حتطلع تعيش حياتك بقي انت فاهم وانا فاهمه علاء* ايه الكلام ده متحترمي نفسك مالها رشا يا ميرفت ميرفت* لا هي بس فرحانه عشانك جه الحارس وقالنا الزياره انتهت سلمنا عليه ومشينا لما لفينا عشان نمشي كان علاء لسه شايفنا شاف البنطلونات نده علينا بس مسمعناش في السجن بقي علاء داخل وعمال يفكر في اللي شافه وطريقة اخته اللي مش طبيعيه وطريقة لبسهم الغريبه والشيطان ابتدا يلعب في دماغه خصوصا ان مراته كانت لابسه برضه لبس غريب قبل كده قطع تفكيره واحد بيكلمه الشخص* ازيك يا استاذ علاء علاء* اهلا مين حضرتك الشخص* انا سيكا واسمي الحقيقي سليمان مسجون في قضية مخدرات كنت شغال ديلر بصراحه عالطول كنت بشوفك في الجامع وبتصلي بينا فكنت عاوز اقولك حاجه ومكسوف مش عارف اجيبهالك ازاي انا كنت بسمع خطبتك يوم الجمعه وعارف ان انت تمام بس علاء*برضه مش فاهم ممكن توضح سيكا* بصراحه يعني اصل علاء* يابني اتكلم في ايه سيكا* الجماعة اللي عندك دول قرايبك علاء* اه طبعا مالهم دي مراتي واختي سيكا * اصل بصراحه يعني كانو شاربين حشيش با استاذ انا لولا عارف ان انت راجل محترم وبتاع **** مكنتش قلتلك وقلت انا مالي ماليش دعوه علاء*انت متاكد مالكلام ده يا سليمان سيكا* ياباشا ده شغلي عيب عليك انت لو عايز تعرف انهي نوع ومين اللي بيبيعه اقولك دلوقتي معلشي يا استاذنا انا عارف المفروض مكنتش اقولك حاجه علاء * يا ريت يا سليمان متتكلمشي مع حد في الموضوع ده سيكا* عيب يا استاذ انا لولا اني عارف ان مالكش في الموضوع ده مكنتش كلمتك علاء اتاكدت شكوكه بس راحت في اتجاه تاني خالص ان مراته واخته مشيو في سكة الدعاره بعد ما مشينا من عند علاء واحنا خارجين كمية معاكسات رهيبة لولا وجود حد من الامن كان ممكن الموضوع يتطور بس موقفش لحد كده ركبت عربيتي ولقيت عربيتين بيزنقو عليا وبيتقالي ابشع الالفاظ ورشا بتضحك ولما ملقوش فايده مشيو ميرفت* انتي بتضحكي دي مكنتش سيجاره دي اللي مبوظاكي دي رشا * اصل كلامهم هيجني عارفه يا ميرفت كنت عالطول اقول للمتنيل علي عينه قولي كلام زي ده مكانش بيعرف كنت اقول العبلي ورا مكانش بيعرف عارفه اكتر حاجه بتيهجني وانتي معايا لما تعملي بايدك الاتنين قدام وورا ميرفت* عشان كده كنتي بتضحكي لا انا اكتر حاجه بتيهجني البتاع الازرق الطويل ده والعامود اللي عندك بيبهدلوني بهدله ويخلوني قندله رشا* لا مش انا بس اللي السيجاره مفصلتش انتي كمان اهو هيجتي عالسيره ميرفت* الصراحه اه كلامك هيجني بس حاسه ان علاء خد باله من حاجه وانتي كمان اللي انتي عملتيه هناك ده فضحتينا مش كده يا رشا علاء * ياخد ولا مياخدش المهم دلوقتي بسرعة عالبيت بدل ماغتصبك في العربيه ميرفت* لا وحياة امك مش ناقصة رذالة من عربيات تانيه كفايه اللي حصل اه بالمناسبه التليفون عامل معاكي ايه رشا* بقي جميل وخفيف زي الفل بس بطلت اتفرج علي حاجه بقيت اعمل معاكي انتي بس وصلنا البيت قعدت في الصالون وفكيت الجاكت بزازي بقت طالعه منه جت رشا وفتحت البلكونه ميرفت* ايه يا رشا طب قوليلي اقفلي الجاكت رشا*طب انتي قاعده هنا ليه تعالي اقعدي جوه ميرفت* معندكيش حاجه ساقعه تتشرب لحسن الجو حر اوي رشا* تعالي بس جوه وانا حاجبلك قلعت الجاكت ودخلت جابت تلج وفتحت السرير جابت ازازة من بتوع نجلاء َ ميرفت* لا وحياة امك بلاش خمره دلوقتي خليها بالليل رشا*طب كاس واحد بس لزوم النعنشه ولو مش ناويه ميرفت* لا ناويه انت منظرك فاجر اصلا وانتي نصك عريان كده بس بلاش خمره اصل كاس حيجيب التاني حنبقي في التوهان لسه اليوم في اوله رشا*استني كان عندي كانزين بيره في التلاجه نشربوهم سوا ميرفت* لو كده ماشي خدي شيلي التلج والازازه دي للسهره وهي ماشيه رحت مبعباصها في طيزها رشا* اه يا لبوه انا ناقصه هيجان راحت جابت كانزين البيره وجابت التليفون شغلت فيلم والغريبة ان الفيلم كان راجل وست منظر الزبر ومصها ليه مكانش بيثيرني ب واحنا بنشرب البيره وقاعده تلعب في بزي ونزلت ايديها تحت البنطلون بتلعب في كسي خلصنا شرب راحت طالعه فوقيا وزقاني لورا وفكت البنطلون سحبته ورميته عالارض وقلعت بنطلونها وقعدت تبوسني لحد ما اعصابي باظت وراحت نازلة تلعب في بزي وتمص الحلمه وبعد كده نزلت علي تلحس في كسي كنت متمدده ومسلملها وسايبلها نفسي مش قادره اتحرك لفت نفسها وبقينا عكس بعض وبقي كسها مواجه لبقي عشان اواصل هوايتي المفضله في لحس كسها منظر رشا وهي عريانه ومنظر كسها كان مخليني في حالة هيجان وكمان الفيلم اللي اتفرجنا عليه رشا* تعالي بقي اعمليلي اللي بتعمليه كل مره ميرفت* هي الازازه الفاضيه فين رشا* جنبك عالكودينو نيمتها علي جنبها وخد العامود زنقته في كسها وفي الناحيه التانيه الازازه في طيزها رشا* ذقيها كمان في طيزي اااه كمان ميرفت* خلاص كده اخرها يا شرموطه رشا* طب دخلي الاتنين مع بعض وطلعيهم اااه بقت شغاله بايديا الاتنين لحد مارتعشت وجابتهم رشا* تعالي انتي بقي مسكت العامود ودخلته في كسي لحد اخره ميرفت* بصي بقي عايزاكي تدخليه وتطلعيه بسرعه ااااه ايوه كده كمان كمان انا مولعه ااااه سرعي شويه اااه العبي بالازازه في طيزي بس مدخلهاش اااااه كمان بس تمام كده كنت خلاص جبتهم نمت جنبها عالسرير وانا بقلها اتبسطي رشا* اوي طول مانا جنبك مبسوطه بس يا سلام لو كنت خت كاسين كان زماني تمام ميرفت* ايه يا بت انتي بقيتي بتحبي الشرب اوي كده رشا* اوي يا رشا بس ده مش تعود مش ادمان يعني هي حالة بحب اعيشها بشوف فيها نفسي مبسوطة وسعيدة زي الحلم بحقق كل احلامي مش قصدي عالجنس لا كل حاجه زي مانتي بتحبي الحشيش كده عارفه انا ببقي عامله زي السمكه اللي بتطلع مالبحر لازم تزجعيها الميه بسرعه لتموت انا بقي كده عايزه اشرب عشان ارجع للعالم اللي بلاقي في نفسي. ميرفت* طب اشربي حشيش بلاش خمرة دي مؤذيه وكمان بتغيبك عن وعيك تماما انما الحشيش بيديكي نفس الاحساس بس بتبقي صاحيه وفايقه رشا* ومين قالك اني عايزة اكون صاحيه وفايقه ده انا عايزه حاجه اشربها تخليني سكرانه اسبوع ميرفت* ياه ده انتي معبيه ليه كل ده طب عالاقل عشان عيالك عايزينك كده حتموتي نفسك انتي كده مخلياني حاسه بالذنب ان انا السبب رشا* انتي انتي تستاهلي مليون بوسه انك عرفتيني الكنز ده عيال وقرف ايه دانا شغاله خدامه ومن غير اجره عارفه انا انسانه فشلت في كل حاجه تعليم خدت دبلوم جواز خدت واحد يجي من شغله يقعد عالكمبيوتر وياكل وينام عيال قاعدين مع نفسهم وعاملين زي ابوهم دانا لو لعبت لعبه هايفه عالتليفون بخسر فيها ميرفت* يا حبيبتي كل ده شايلاه في قلبك طب بقلك ايه انا جعانه اوي تعالي نشوف حنعمل اكل ايه بس اخد كاس اضبط دماغي ونعمل الاكل سوا رشا * ايه ده حتشربي معايا ميرفت* بس هو كاس واحد لحسن تسكري وتعمليلي ملوخيه بالسكر رشا* طب ماشي انتي مؤهلك ايه ميرفت* معقوله متعرفيش انا بكالوريس حاسب الي اشتغلت شويه في شركه كمبيوتر ولما اتجوزت سبتها رشا* طب بصي انا حاعمل الاكل وانتي خشي بصي عالكمبيوتر اللي جوه ده كل شويه يصفر كده وبكده نكون وصلنا لنهاية الجزء الخامس يا ريت يعجبكو [B]الجزء الخامس[/B] بعد وصول امي والعيال البيت قعدت يومين معاهم وبعد كده سافرت نجلاء ومعاها جوزها ورشا رجعت بيتها نعبت اوي خصوصا اني كنت متعوده علي وجودهم معايا واتعودت عالممارسه معاهم حتي عاداتي اتغيرت بقيت اول ماصحي الف سيجاره واخش اشربها في الحمام وبقيت اشرب سجاير عاديه وملفوفه طول اليوم واخش اوضتي بالليل العب بالحاجات اللي سابتهالي نجلاء لحد ماستريح وانام صحيت مالنوم لفيت السيجاره وداخلة عشان اشربها لقيت تليفوني بيرن ببص لقيته المحامي ميرفت* الو اذيك يا استاذ مجدي عامل ايه مجدي * ازيك يا مدام عامله ايه كنت عايز ابشرك ان في امل كبير ان علاء يطلع الجلسه الجايه ميرفت* بجد يا استاذ طب كويس مجدي* عايزك لما تروحي لعلاء تبلغيه بقي ميرفت * حاضر متشكرين يا استاذ قفلت السكة ودخلت الحمام شربت السيجارة وعملت الدماغ التمام وصبط دماغي وبقول لنفسي ميرفت* علاء طالع وده حينيك مين خلي ينيك نفسه بقي هههههه هههههه طلعت مالحمام لقيت امي واقفة بتقولي امي* ايه يا ميرفت كنتي بتكلمي مين وبتضحكي ميرفت* انا بتكلم لا ابدا خالص دانا حتي مبعرفش اتكلم بشاور بس اهو هههههه امي* مالك يا بت فيكي ايه ميرفت* لا انا تمام انتي عامله ايه يا غاليه امي* لا انتي مش طبيعيه اوعي اوعي عشان اخش الحمام ايه ده ايه الريحه دي دخان ايه ده ميرفت* لا مفيش دخان ولا حاجه ده تلاقيه من عند الجيران شغلي الشفاط يا حجه طلعت دخلت اوضتي اتصلت برشا عشان ابلغها موضوع اخوها علاء بس لاحظت انها مش طبيعيه في كلامها ميرفت* ازيك يا رشا عامله ايه رشا * اهلا ازيك يا يا ميرفت وحشاني ووحشني كسك ميرفت* متحترمي نفسك يا لبوه مالك رشا* طب ما تيجي شويه وانا احترم نفسي ميرفت * انتي كسك مبيهداش نسيتيني كنت حاقولك ايه المحامي اتصل وقال ان في امل ان اخوكي يخرج خلاص رشا* حلو اوي اوي ما تيجي نحتفل بالمناسبه دي هيء ميرفت* يخربيتك انتي شاربه عالصبح اه مالازايز كلها عندك طب افرضي جوزك ولا عيالك شافوكي كده رشا* اصلي قومت الصبح تعبانه وعايزه استريح قلت اخد شويه كده يهدو المسائل شويه وجوزي اصلا سافر النهارده ميرفت* طب بصي يا لبوه تعالي باتي معايا النهارده وبكره الصبح نروح لعلاء ونرجع عالبيت عندك بقي ونولعها بس حتعملي ايه في العيال رشا* عيال مين بصي انا مش مركزه بالراحه عليا كده عشان افهم يعني اجيلك دلوقتي ميرفت* يا دي النيله انتي تخشي تاخدي دش وتشربي شوب قهوه وتجيبي العيال وتيجي رشا* ها اه كويس برضه ماشي ماشي ايوه اعمل ايه بقي ميرفت* اقفلي يا رشا انا جايالك انا لو سبتك احتمال تشربي اكتر من كده وتموتي نفسك ميرفت*سلام طلعت فطرت مع العيال وانا الصراحه كنت محتاجة رشا تريحني فقلت لماما ميرفت* حاروح اجيب حاجات واروح لرشا اجيبها تبات معايا عشان نروح بكره لعلاء عشان المحامي اتصل وقالي ابلغه انه خلاص حيطلع الجلسه الجايه ماما بفرح * بجد الف مبروك ميرفت* ماشي حالبس وانزل اروح لرشا ماما* طب مش تفطري الاول ميرفت* لا مانا اصطبحت ماما * ايه ميرفت* قصدي شربت قهوة ماما* قهوه عالريق روحي البسي وانا حاعملك سندوتش دخلت لبست البنطلون عاللحم ولبست البرا وفوقها الجاكت وقفلته وحطيت الطرحه وخدت مفاتيح العربيه ونزلت وخدت الساندوتش كلته في العربيه وولعت سيجاره وانا بسوق لحد ما وصلت عند رشا قعدت اخبط عالباب شويه وجت رشا تفتح وهي بتتسند عالباب رحت ماسكاها وسندها لحد ما وضتها اوضة النوم وهي ماسكه فيا الجاكت اتفتح ببص لقيت ازازه كامله فاضله فيها شويه صغيرين ميوفت * يخربيتك هو ده اللي شربت شويه عشان اهدي ده انتي شاربه ازازه لوحدك يا مفتريه بقي ازازه بيشربها ٤ انفار تشربيها لوحدك يا لبوه رشا* اه ليه ها انتي مالك حلوه اوي ليه كده ببص لقيت الجاكت مفتوح والبرا باينه منه لقيت رشا مديت ايديها فكت الجاكت بقي مفتوح خالص بس لسه علي كتفي ومسكت البنطلون بتحاول تفكه بصراحه انا كنت محتاجاها وقتها ميرفت* بتعملي ايه ده وقته رشا* انا تعبانه تعبانه اوي قمت قلعت البنطلون وهي اول ما قلعته نزلت لحس في كسي وعض في زنبوري قلعتها الحلابيه وخدت بق مالازازه ورحت حد صوبعي في فتحة طيزها وهي هاجت وبقت تدخل صوباعها في كسي شربت اخر شريه في الازازه وخدت الازازه وبقت ازقها في فتحة طيزها وهي بتتوجع وهيجانه عالاخر كنت خلاص بجيب سحبت العامود اللي عندها ده ورحت منيماها وبلاه وبقيت الحس كسها وادخل صوابعي لحد ما كسها بقي جاهز بدات ادخله في كسها واطلعه ولسه بزق الازازه في طيزها لحد ما بدات تهدي وجابتهم نمنا جنب بعض ملط لحد المغرب كده صحيت رشا اللي كانت فاقت شويه ميرفت* اصحي يا بت رشا* ايه ده هو ايه اللي حصل وايه اللي جابك هنا ميرفت* انتي ايه انتي عملتيه ده يا بنتي الشرب ليه اصول مش كده ده اسمه جنان ده رشا* معرفش صحيت لقيت نفسي هيجانه قلت اخد شويه اهدي لقيت نفسي كده بس انا كل يوم بشرب بس كاس او اتنين قبل مانام عشان يخمدوني علي طول النهارده الهيجان كان حيموتني بس شكلك قمتي بالواجب ميرفت* طب بلاش تكرريها لحسن تموتي انا برضه كل يوم بشرب سيجاره الصبح وواحده قبل مانام بس الحشيش اهون من ده ودماغه حلوه بس عايزه الحق انا برضه كنت عايزاكي بصي يا ستي انتي حتيجي تباتي عندي النهارده وبكره رايحين لاخوكي زياره عشان نبلغه بكلام المحامي انه خلاص خارج رشا* بجد اخيرا فرحتيني يا ميرفت ميرفت* ماشي حتجيب العيال معانا عشان يقعدو مع ماما وحتفهمي ماما ان حاقعد معاكي هنا عشان في شقة اتسرقت في العماره وانتي خايفة شقتك تتسرق انتي كمان فاهمه كلامي كويس ولا لسه سكرانه الا بالمناسبه انتي شايلة الازايز فين رشا* فاهمه شايلهم في صندوق السرير ميرفت* كويس يا لهوي الساعه بقت ٦ اتاخرت اوي قومي جهزي نفسك عشان نعدي نجيب حاجات ونرجع البيت رجعنا البيت وطبعا ما خلصتش من كلام امي والتليفون مبطلش رن عشان اتاخرت وفهمتها ان رشا كانت تعبانه وقعد معاها دخلنا حضرنا الغدا واتغدينا وجهزنا الحاجه اللي حنوديها لعلاء ودخلنا عشان ننام ورشا كانت جنبي ومخلصتش منها لحد ما عملنا مع بعض وكانت عايزه تعمل دماغ بس مرضيتش اعمل اي حاجه لحد ما نمنا صحيت الصبح لفيت سيجارة ودخلت غسلت وشي وانا طالعه لقيت رشا في وشي ميرفت* يا بختك عملتي دماغ وسايبني رشا* صباح الخير يا رشا لا يا اختي عامله حسابك خدي الجوان ده بس انجزي عشان نمشي لحسن امي تاخد بالها عملنا الدماغ التمام بس المره دي كبيت ازازة كلور في الحمام عشان امي متشمش الريحه رشا* السيجاره دي دماغها حلوه اوي ما تيجي نصطبح ميرفت* يا ريت بس انا عارفه حتلاقي امي دلوقتي علي باب الاوضه رشا*عندي فكره حلوه احنا نقتل امك هههههه ميرفت* انتي خلاص اتهبلتي الخمرة جننتك لا طبعا بعد الشر عليها رشا* يا بت انا بهزر امك دي حبيتي وبموت فيها شويه ولقيت امي واقفه قدامنا وبتقول ماما* صباح الخير يا بنات مش تجهزو بقي عشان تنزلو رشا* بالحق يا ماما الحجه ميرفت حتيجي تقعد معايا الاسبوع ده عشان جوزي مسافر وخايفه عالشقه لتتسرق زي الشقه اللي تحتنا خايفه اتناك لوحدي ماما* ايه نعم رشا* قصدي خايفه انام لوحدي انا تنحت مالكلمه الصراحه خصوصا انها طلعت بعفويه وماسكه نفسي مالضحك ومنظر امي وهي باصلها لبست الجاكت عاللحم وبنظلون جينز ضيق من غير اندر والمره دي جبت طقم شبه لرشا بس كان فاجر عليها خصوصا ان رشا مليانه عني وطيزها اكبر وصدرها اكبر مني انما انا جسمي ملفوف وقصيره شويه وطيزي متوسطه وبزي كمان لا كبير ولا صغير وكانو دايما يقولولي اني شبه ايتن عامر انما رشا جسمها ميلف منظر رشا باللبس ده هيجني ميرفت* فيها ايه لو كنتي سمعتي كلامي واتعلمتي السواقه كان زماني باكل كل حته في جسمك وانتي جنبي زي ما بتعملي معايا رشا* شكلك هيجانه يا بت طب ما تيجي لحسن انا علي اخري ميرفت* طب روحي اقفلي الباب بالمفتاح بسرعه وتعالي يخربيتك هيجتيني عملنا تاني بس المره دي مطولتش ودحلنا الحمام مع بعض خدنا شاور ولبسنا ونزلنا ركبنا العربيه بس كويس اني ماخدتش بالها مننا مشيت بالعربيه َميرفت* عارفه يا بت العربيه دي مريحاني اوي بلبس اللي انا عايزاه وانزل اركب العربيه محدش يبص عليا رشا* لا وانتي الصراحه فجرتي بقيت ماشيه ملط ميرفت* ملط ايه مانا لابسه اهو عايزه تشوفي الملط اهو رحت فاتحه سوسته الجاكت رشا* يخربيتك حتفضحينا البسي بسرعة شكل السطل اشتغل معاكي انتي مالك لسه مشبعتيش ميرفت* الصراحه لا منظرك فاجر الصراحه مهيجني عليكي رشا* يا بت متخليش الشيطان يلعب في دماغي انا بلمس انا ممكن اقلعلك دلوقتي انا عاملة مخلياني هيجانه زيك بالضبط ميرفت * يا ريت بس خلاص مش حينفع خلاص وصلنا رشا* طب اقفلي الجاكت بسرعه رفعت سوستة الجاكت وضبط نفسي في المرايا ونزلت انا ورشا اللي كان منظرها مكانش مهيجني انا بس دي اتهريت تقفيش وبعبصه في البنطلون الضيق اللي كان مفصل كل حاجه رسمة الكس وفلقة الطيز وانا زيها طبعا ولما حبيت تسرع شويه في المشي عشان يخفو عنها بقت بزازها طالعه نازله قدامها دخلنا عالتفتيش فتحت الجاكت الشرطية* اقلعي البنطلون اول مانزلته قالتلي الشرطيه* عدي يا لبوه وبصت لرشا وقالتلها طبعا انتي زيها رشا* طبعا يا حجه تحبي تعايني البضاعه وتشوفي بنفسك ههههههه الشرطيه* لا يا شرموطه مش انتو كنتو عالطول بتيجو مع بعض ايه اللي حصلكم اه ماالراجل جوه وان غاب القط الصراحه كلامها ضايقني وسبها لينا بس مردتش اتكلم عشان ماعملش مشكله خصوصا ان ممكن يتعملنا تحليل ونلبس قضيه ورشا كمان كانت علي غير طبيعتها وبعدين انا حزعل ليه مافعلا عندها حق لولا سجن علاء مكنش حصلي كل ده كانت علاقتي سطحيه بكل الناس نجلاء جارتي الطيبه بس مفيش بينا غير السلام رشا اخت جوزي واختي مفيش بينا غير كل خير مكنتش اعرف حاجه عن خصوصياتها الخمره والمخدرات مكنتش بشوفهم غير في التلفزيون عمري ما فكرت اني حيبقو حقيقة قدامي حقيقة ايه دي بقت من ضمن اساسيات الحياه دلوقتي بعمل شيء بغيض محرم وصلنا عند علاء وكويس ان احنا ميبيبانش مننا غير الجزء العلوي فقط والا كان شاف منظرنا واتجن رشا* بصوت عالي ازيك يا علاء مبروك علاء* مالك يا رشا متوطي صوتك في ايه ازيك انتي مبروك علي ايه ميرفت * اصل المحامي اتصل وقال ان في امل كبير تطلع الجلسه الجايه علاء* مالك زي ماتكوني زعلانه ميرفت * لا ابدا ده انا فرحانه جدا كفايه انك حتكون جنبي انا وعيالك رشا* ايوه يا عم حتطلع تعيش حياتك بقي انت فاهم وانا فاهمه علاء* ايه الكلام ده متحترمي نفسك مالها رشا يا ميرفت ميرفت* لا هي بس فرحانه عشانك جه الحارس وقالنا الزياره انتهت سلمنا عليه ومشينا لما لفينا عشان نمشي كان علاء لسه شايفنا شاف البنطلونات نده علينا بس مسمعناش في السجن بقي علاء داخل وعمال يفكر في اللي شافه وطريقة اخته اللي مش طبيعيه وطريقة لبسهم الغريبه والشيطان ابتدا يلعب في دماغه خصوصا ان مراته كانت لابسه برضه لبس غريب قبل كده قطع تفكيره واحد بيكلمه الشخص* ازيك يا استاذ علاء علاء* اهلا مين حضرتك الشخص* انا سيكا واسمي الحقيقي سليمان مسجون في قضية مخدرات كنت شغال ديلر بصراحه عالطول كنت بشوفك في الجامع وبتصلي بينا فكنت عاوز اقولك حاجه ومكسوف مش عارف اجيبهالك ازاي انا كنت بسمع خطبتك يوم الجمعه وعارف ان انت تمام بس علاء*برضه مش فاهم ممكن توضح سيكا* بصراحه يعني اصل علاء* يابني اتكلم في ايه سيكا* الجماعة اللي عندك دول قرايبك علاء* اه طبعا مالهم دي مراتي واختي سيكا * اصل بصراحه يعني كانو شاربين حشيش با استاذ انا لولا عارف ان انت راجل محترم وبتاع **** مكنتش قلتلك وقلت انا مالي ماليش دعوه علاء*انت متاكد مالكلام ده يا سليمان سيكا* ياباشا ده شغلي عيب عليك انت لو عايز تعرف انهي نوع ومين اللي بيبيعه اقولك دلوقتي معلشي يا استاذنا انا عارف المفروض مكنتش اقولك حاجه علاء * يا ريت يا سليمان متتكلمشي مع حد في الموضوع ده سيكا* عيب يا استاذ انا لولا اني عارف ان مالكش في الموضوع ده مكنتش كلمتك علاء اتاكدت شكوكه بس راحت في اتجاه تاني خالص ان مراته واخته مشيو في سكة الدعاره بعد ما مشينا من عند علاء واحنا خارجين كمية معاكسات رهيبة لولا وجود حد من الامن كان ممكن الموضوع يتطور بس موقفش لحد كده ركبت عربيتي ولقيت عربيتين بيزنقو عليا وبيتقالي ابشع الالفاظ ورشا بتضحك ولما ملقوش فايده مشيو ميرفت* انتي بتضحكي دي مكنتش سيجاره دي اللي مبوظاكي دي رشا * اصل كلامهم هيجني عارفه يا ميرفت كنت عالطول اقول للمتنيل علي عينه قولي كلام زي ده مكانش بيعرف كنت اقول العبلي ورا مكانش بيعرف عارفه اكتر حاجه بتيهجني وانتي معايا لما تعملي بايدك الاتنين قدام وورا ميرفت* عشان كده كنتي بتضحكي لا انا اكتر حاجه بتيهجني البتاع الازرق الطويل ده والعامود اللي عندك بيبهدلوني بهدله ويخلوني قندله رشا* لا مش انا بس اللي السيجاره مفصلتش انتي كمان اهو هيجتي عالسيره ميرفت* الصراحه اه كلامك هيجني بس حاسه ان علاء خد باله من حاجه وانتي كمان اللي انتي عملتيه هناك ده فضحتينا مش كده يا رشا علاء * ياخد ولا مياخدش المهم دلوقتي بسرعة عالبيت بدل ماغتصبك في العربيه ميرفت* لا وحياة امك مش ناقصة رذالة من عربيات تانيه كفايه اللي حصل اه بالمناسبه التليفون عامل معاكي ايه رشا* بقي جميل وخفيف زي الفل بس بطلت اتفرج علي حاجه بقيت اعمل معاكي انتي بس وصلنا البيت قعدت في الصالون وفكيت الجاكت بزازي بقت طالعه منه جت رشا وفتحت البلكونه ميرفت* ايه يا رشا طب قوليلي اقفلي الجاكت رشا*طب انتي قاعده هنا ليه تعالي اقعدي جوه ميرفت* معندكيش حاجه ساقعه تتشرب لحسن الجو حر اوي رشا* تعالي بس جوه وانا حاجبلك قلعت الجاكت ودخلت جابت تلج وفتحت السرير جابت ازازة من بتوع نجلاء َ ميرفت* لا وحياة امك بلاش خمره دلوقتي خليها بالليل رشا*طب كاس واحد بس لزوم النعنشه ولو مش ناويه ميرفت* لا ناويه انت منظرك فاجر اصلا وانتي نصك عريان كده بس بلاش خمره اصل كاس حيجيب التاني حنبقي في التوهان لسه اليوم في اوله رشا*استني كان عندي كانزين بيره في التلاجه نشربوهم سوا ميرفت* لو كده ماشي خدي شيلي التلج والازازه دي للسهره وهي ماشيه رحت مبعباصها في طيزها رشا* اه يا لبوه انا ناقصه هيجان راحت جابت كانزين البيره وجابت التليفون شغلت فيلم والغريبة ان الفيلم كان راجل وست منظر الزبر ومصها ليه مكانش بيثيرني ب واحنا بنشرب البيره وقاعده تلعب في بزي ونزلت ايديها تحت البنطلون بتلعب في كسي خلصنا شرب راحت طالعه فوقيا وزقاني لورا وفكت البنطلون سحبته ورميته عالارض وقلعت بنطلونها وقعدت تبوسني لحد ما اعصابي باظت وراحت نازلة تلعب في بزي وتمص الحلمه وبعد كده نزلت علي تلحس في كسي كنت متمدده ومسلملها وسايبلها نفسي مش قادره اتحرك لفت نفسها وبقينا عكس بعض وبقي كسها مواجه لبقي عشان اواصل هوايتي المفضله في لحس كسها منظر رشا وهي عريانه ومنظر كسها كان مخليني في حالة هيجان وكمان الفيلم اللي اتفرجنا عليه رشا* تعالي بقي اعمليلي اللي بتعمليه كل مره ميرفت* هي الازازه الفاضيه فين رشا* جنبك عالكودينو نيمتها علي جنبها وخد العامود زنقته في كسها وفي الناحيه التانيه الازازه في طيزها رشا* ذقيها كمان في طيزي اااه كمان ميرفت* خلاص كده اخرها يا شرموطه رشا* طب دخلي الاتنين مع بعض وطلعيهم اااه بقت شغاله بايديا الاتنين لحد مارتعشت وجابتهم رشا* تعالي انتي بقي مسكت العامود ودخلته في كسي لحد اخره ميرفت* بصي بقي عايزاكي تدخليه وتطلعيه بسرعه ااااه ايوه كده كمان كمان انا مولعه ااااه سرعي شويه اااه العبي بالازازه في طيزي بس مدخلهاش اااااه كمان بس تمام كده كنت خلاص جبتهم نمت جنبها عالسرير وانا بقلها اتبسطي رشا* اوي طول مانا جنبك مبسوطه بس يا سلام لو كنت خت كاسين كان زماني تمام ميرفت* ايه يا بت انتي بقيتي بتحبي الشرب اوي كده رشا* اوي يا رشا بس ده مش تعود مش ادمان يعني هي حالة بحب اعيشها بشوف فيها نفسي مبسوطة وسعيدة زي الحلم بحقق كل احلامي مش قصدي عالجنس لا كل حاجه زي مانتي بتحبي الحشيش كده عارفه انا ببقي عامله زي السمكه اللي بتطلع مالبحر لازم تزجعيها الميه بسرعه لتموت انا بقي كده عايزه اشرب عشان ارجع للعالم اللي بلاقي في نفسي. ميرفت* طب اشربي حشيش بلاش خمرة دي مؤذيه وكمان بتغيبك عن وعيك تماما انما الحشيش بيديكي نفس الاحساس بس بتبقي صاحيه وفايقه رشا* ومين قالك اني عايزة اكون صاحيه وفايقه ده انا عايزه حاجه اشربها تخليني سكرانه اسبوع ميرفت* ياه ده انتي معبيه ليه كل ده طب عالاقل عشان عيالك عايزينك كده حتموتي نفسك انتي كده مخلياني حاسه بالذنب ان انا السبب رشا* انتي انتي تستاهلي مليون بوسه انك عرفتيني الكنز ده عيال وقرف ايه دانا شغاله خدامه ومن غير اجره عارفه انا انسانه فشلت في كل حاجه تعليم خدت دبلوم جواز خدت واحد يجي من شغله يقعد عالكمبيوتر وياكل وينام عيال قاعدين مع نفسهم وعاملين زي ابوهم دانا لو لعبت لعبه هايفه عالتليفون بخسر فيها ميرفت* يا حبيبتي كل ده شايلاه في قلبك طب بقلك ايه انا جعانه اوي تعالي نشوف حنعمل اكل ايه بس اخد كاس اضبط دماغي ونعمل الاكل سوا رشا * ايه ده حتشربي معايا ميرفت* بس هو كاس واحد لحسن تسكري وتعمليلي ملوخيه بالسكر رشا* طب ماشي انتي مؤهلك ايه ميرفت* معقوله متعرفيش انا بكالوريس حاسب الي اشتغلت شويه في شركه كمبيوتر ولما اتجوزت سبتها رشا* طب بصي انا حاعمل الاكل وانتي خشي بصي عالكمبيوتر اللي جوه ده كل شويه يصفر كده وبكده نكون وصلنا لنهاية الجزء الخامس يا ريت يعجبكو كلّ ملكٍ عظيم كان طفلاً باكيا... وكلّ بنايةٍ عظيمةٍ كانت مجرّد تصميم، ليس المهمّ من أنت اليوم، المهمّ ماذا ستكون أنت غداً طلعت رشا بره فضلت قاعده عالسرير رجعت باذاكره لورا شويه كنت متجوزه وسعيده في حياتي لحد ما علاء اتسجن لو كان حد وقتها قالي انتي حتبقي كده كنت قلتله انت اكيد مجنون طب رشا ليها ظروفها طب وانا اصلا من عيله غنيه ومتعلمه تعليم عالي ومعايا لغات كان جوايا احاسيس مضطربه بس كان جوايا ان انا مش كده قطع تفكيري صوت رشا * ميرفت خدي اشربي ده انتي حتفضلي قاعده ملط كده عالسرير ميرفت* جه في وقته هاتي انا التفكير حيقتلني وكلامك كمان زعلني علي فكره انتي مش فاشله ولا حاجه كل واحد جواه ميزه متميز بيها عن التاني انما انا بقي عملت كده ليه رشا* طب اشربي اشربي يقطعني شكل كلامي ضايقك شربت الكاس وقلتلها * لا مفيش حاجه انا بس كنت بفكر في اللي احنا فيه حاجه حلوه ولا وحشه مش بتكلم عالجنس انا بكلم علي كل حاجه انا اعرف الناس تبقي وحشة وتتغيرللاحسن انما العكس لا يا رشا رشا* روقي كده وقومي اضبطي نفسك كده وانا حاروح اعمل الاكل عشان الصراحه جعانه ميرفت* ماشي الاول حابص في الشنطه علي حتة حشيش الفلي سيجاره تعدلي مزاجي رشا* لا متدوريش انتي مش قلتي شايلاه في العربيه تحت ميرفت* خلاص حنزل اجبها من العربيه رشا* لا مالوش لازمه خشي انتي بس بصي عالكمبيوتر وانا حاعملك كاس وصايه يضبطلك دماغك قمت لبست البنتي وفوق منه البرا بس وطلعت عالاوضه وَدخلت شغلت الكمبيوتر لقيت بيصفر شويه واشتغل فصلته وفكيته نضفته وشيلت التراب منه ونضفت كل أجزاءه الداخليه وشغلته اشتغل تمام نضفت السيستم ولاحظت ان الهارد مليان رغم ان مفيش ملفات كتير عرفت ان في ملفات مخفيه دخلت ظهرتها ولاحظت كميه افلام جنسيه كتير ٢٠٠ جيجا افلام متنوعه والفولدرار متقسمه باسماء نجمات السكس وبدات افتح الفيديوهات واتفرج عليها وكلهم تقريبا جسم واحد ميلف زي رشا كده وصدرهم كبير ولقيت فيديوهات شواذ ستات ورجاله شغلت فيديوهات السحاق وبدات اتفرج عليهم وبقيت بستغرب ايه كمية الفيديوهات دي طب مادام بيحب الجسم الميلف مامراته اهي سايبها ليه قلت في نفسي اكيد عشان موضوع حجم القضيب ده احتمال برضه رشا* بتعملي ايه خدي اشربي ده ميرفت* خضتيني يا بت ايه ده ايه يا بت كل السكس ده متهيالي اللي عملو الافلام دي نسوها اصلا بصي خدت الكاس وقعدت اشرب وانا بتفرج عالفيلم اللي كان عالكمبيوتر كان فيلم شغال لبنتين قاعدين بيذاكرو عاللاب وفتحو فيلم سكس وسخنو علي بعض وقلعو ملط وهم بيبوسو بعض دخلت امها جسمها ميلف وبزها كبير وزعقت فيهم راحت واحده منهم تبوس فيها وتنزل بايدها علي كسها لحد ماسخنت ودخلت معاهم في علاقه ثلاثية لحد ما ريحو بعض الفيلم هيجني اوي وكمان رشا اللي لقيتها فكت البرا من ورايا وبتلعب في حلمة بزي ورجعت الكرسي علي ورا ونزلت البنتي علي رجلي وفتحت رجليا تلحس كسي وتدخل صوابعها في كسي كل ده وانا قاعده عالكرسي وضهري لوراu لقيتها قلعت الجلابيه اللي كانت لابساها عاللحم و نامت عالارض وبتشاورلي اجي رحت قايمه ونايمه عكسها قعدت الحس في كسها والعب في طيزها مقمناش غير لما استريحنا رشا* ايه يا بت الحلاوة دي انتي بقيتي فنانه شكل الكاسين ضبطوكي وخلي الدماغ عليت ميرفت* مش عارفه الفيلم ولا الكاسين ولا جسمك اللي مهيجني عليكي عالطول ده عارفه يا بت امهم اللي في الفيلم دي شبه مين رشا* مين ميرفت * شبه نجلاء صح ولا غلط رشا* فعلا فيها شبه منها ميرفت * طب ماتيجي نتصل بيها هي كانت قالتلي انها مغيرتش النمره وحولته تجوال رشا* طب ما تكلميها عالنت وخلاص ده حتي النت كله مزز حلوة اوييي ميرفت* خلاص ماشي يا بت اتلمي شكلك كنتي بتديها جوه وعملتي دماغ رنيت علي نجلاء كذا مره مش بترد شويه ولقيت التليفون بيرن لقيتها نجلاء ميرفت* ازيك يا نوجا عامله ايه يا قلبي وحشاني نجلاء * ازيك يا قمر انتي وحشاني اكتر عامله ايه وعيالك ومامتك عاملين ايه بتزوري جوزك ميرفت * كويسين كلهم وعلاء طالع خالص نجلاء * بجد اخيرا فرحتيني يا ميرفت الف مبروك ورشا عامله ايه وحشتني ميرفت * كويسه اهي جنبي اصلي قاعده عندها نجلاء * قاعدة عندها يبقي بتضبطو بعض ميرفت* الصراحه اه تصدقي احنا في اقل من ساعه عاملين مرتين ولسه قاعدين ملط اهو رشا* هاتي اكلمها يا ميرفت اديتها التليفون وفتحت الاسبيكر رشا* ازيك يا مره عامله ايه يا قلبي نجلاء * ازيك يا رشا عامله ايه يا بت رشا* عامله دماغ ومشعره الطاسه لسه مضبطهاش ميرفت* فاكره الازايز اللي انتي سبتيها نسفتها بتسكر بهبل بس لما بتسكر بتبقي دَمها زي العسل رشا* َما تبعتلنا شويه َمن عندك َنجلاء* حاضر َمن عينيا ده حتي مش غاليين هنا زي عندكو عشان باسبوري اجنبي بس معرفش حتعرفو تطلعوهم مالجمارك ولا لاء ميرفت * سيبك َمنها احنا حنجيب من هنا الا بالحق جوزك عامل ايه نجلاء * لا بقي كويس وصحته اتحسنت في المستشفى هنا اسكتي يا بت ده الموضوع بتاعنا طالع ماشي اوي هنا اتعرفت علي واحده بالصدفه وانا بتغدا في المطعم لقيتها بتبصلي وانا لابسه العبايه الخليجي بس علي مين هرشتها دخلت الحمام دخلت ورايا رحت َمعباصها راحت ضاحكه اتعرفت عليها وفهمت منها ان في بيوتي سنتر في ستات كتير زيينا كده وصاحبته زيينا كده رحت معاها واتبسط وفي جوه كل حاجه بقيت اروح الصبح المستشفي واروح علي هناك اتبسط واعمل الدماغ التمام واروح انام ياسر يجي يلاقيني نايمه اقوم بالليل اكل وانزل اسهر في الديسكو واروح الحياه جميله هنا والبلد حلوه اوي رشا* يا بختك طب ما تاخدينا معاكي ميرفت* يا ريت بجد بس مش حينفع نجلاء * يا ريت دانتو وحشتوني اوي اسيبكو بقي تكملو اللي كنتو بتعملوه بالراحة على بعض اه بالمناسبه يا ميرفت انا سايبه مفتاح الشقه جنب عداد النور ابقي بصي عالشقه َميرفت* حاضر سلام يا حبيبتي.. رشا * سلام يا قمر قفلت السكه وطفيت الكمبيوتر ولبسنا وقممنا دخلنا المطبخ خلصنا الاكل ولاحظت ان بالفعل رشا كانت حاطا الازازه جنبها ميرفت * حتى وانتي في المطبخ مش مبطله شرب يا بنتي غلط كده على صحتك رشا * يا ختي بظبط دماغي دوقي بس وقوليلي رأيك انتي حتفضلي قاعده كده بالبتاعه والبتاع ميرفت* اه عادي ايه حكسف َمنك بس الاكل حلو اوي جَميل دانا جعانه اوي رشا* بالهنا والشفا يا قلبي انا عايزاكي تتغذي كويس هو جوزك حيطلع امتي ميرفت * مش عارفه بس تقريبا جلستو اخر الاسبوع ده بالمناسبه هي الحاجه بتاعة نجلاء دي فاضل فيها اد ايه رشا* قصدك الخمره فاضل واحده ليه ميرفت* عشان لو كده نجيب تاني عيب تظلبي َمن نجلاء وانا موجوده يعني تفتكري اتنين ستات حيروحو الجمارك عشان يخرجر صندوق ويسكي رشا* انا معرفش ان الموضرع صعب كده انتي زعلتي ولا ايه ميرفت* لا مزعلتش بس مالوش لازمه انا حجيب تاني هي مدياني نمره اللي بيجيبلها الحاجات دي خلصنا اكل ودخلت اوضة النوم انام رخت رشا في حضني صحيت علي بالليل وبرضه لسه دماغي مشغولة بموضوع علاء لما يخرج حاعمل ايه دخلت المظبخ جبت الازازه ودخلت جنب رشا شغلت التليفون وجبت فيلم وقعدت اشرب لحد ما صحيت رشا * ايه يا لبوه ظب مش تعملي حسابي ميرفت * لا لا خالص خدي اهو انا شربت شويه سغيرين خالص خالص بق صغير ده حتي انا اهو كويسه مالص هالص صح ولا غلط بصي اشربيهم وانا خلاص مش هنا ونمت َمحستش بالدنيا رشا* مالص هالص نامي يا ختي وهما دول اللي سبتيهم جت عليهم كنتي شربتيهم يا ختي عالعموم مقبولين منك عالصبح كده قايمه مصدعه لقيت رشا قاعده بتتفرج عالتلفزيون ميرفت * صباح الخير يا رشا رشا * صباح الخير ميرفت * مالك زعلانه مني ولا ايه رشا* هو ده اللي حنسهر بالليل تقومي قبلي وتشربي كده وتنامي ايه مش عايزه تسهري معايا ميرفت* بجد مش عارفه ايه اللي حصل انا قاعده افكر في موضوع علاء لما يخرج حنعمل ايه رشا* انتي عملاها شغلانه ليه متاخذنيش افتحيلو رجلك وواحدتين اااه حيجيبهم ويخش ينام مش شغلانه هي ميرفت * طب ومقابلتنا حنعمل فيها ايه رشا* اقولك هي مش نجلاء سايبلك مفتاح الشقه بتاعتها نتقابل في شقتها ميرفت*برضه مش حينفع افرضي اتبسطنا بسيجاره ولا كاسين اطلعلو فوق سكرانه ومسطوله وانتي حتروحي ازاي لجوزك حتمشي تطوحي في الشارع رشا* في دي عندك حق بقلك ايه تعالي نفطر وننزل السوق مع بعض ونبقي نشوف الموضوع ده بعدين فعلا فطرنا ونزلنا مع بعض واحنا بنفس اللبس من غير ملابس داخليه واحنا نازلين قابلنا جارة رشا اسمها مروي قرويه بس ايه طويله وبزها كبير اوي وطيزها كبيره ومليانه بس طولها مش مبين انها مليانه تحس انها زي بتوع كمال الاجسام شبه مازنجر وعلي كده سنها صغير بتقول لرشا يا ابله مروي* ازيك يا ابله رشا عامله ايه رشا* ازيك يا مروي عامله ايه يا حبيبتي اعرفك باخت جوزي ميرفت مروي*اهلا وسهلا يا ابله ميرفت ميرفت* اهلا يا مروي باين عليكي انك طيبة اوي لا وزي القمر مروي * شكرا يا ابله ميرفت ميرفت* عن اذنك يا مروي واحنا نازلين بضحك علي كلمة ابله دي ميرفت* ايه دي يا رشا رشا*دي لسه عروسه جديده بقالها ٣ شهور من الفلاحين بس غلبانه وعبيطه اوي ميرفت* وايه حكاية ابلة دي ده بزها اد دماغي دي هي اللي ابله و٦٠ ابله كمان رشا* مهما في بلدهم كده جسمهم بيفور بسرعه ميرفت* طب تعالي اركبي العربية قعدت عالكرسي وطلعت الكام حته اللي شايلهم واديتهم لرشا تشيلهم رشا* طعمه مر اوي خدي دوقي كده ميرفت* هو انا بقلك خدي كليه بقلك شيليه فاضل شويه وتقليلي تكونش شكولاته رشا* بقلك ايه مش عايزه تصطبحي خدي دوقي وخلاص ميرفت* هاتي خد حته كلتها وطلعت بالعربيه اشترينا حاجات ورشا عاجبها لانجيري قصير بس مفتوح مالجنب كتير اوي لونه احمر جابته وانا جبت واحد زيه بس اسود وشفت محل البيره جبت منه علبتين وازازتين نبيذ وحطيت الحاجه في الكنبه اللي ورا رشا خدت ازازة النبيذ وبتحاول تفتحها وفضلت وراها لحد ما فتحت الفيله ببقها ميرفت* بتعملي استني لما نروح احنا بالنهار متفضحناش رشا* ادوقها بس شربت بق وقالت ده طعمه عنب حمضان بصي كده ميرفت* خدت بق وقلتلها فعلا عندك حق سيبيها بقي لما نروح مش ناقصة فضايح رشا*ركزي انتي في السواقة بس ومالكيش دعوه شويه ولقيتها بتغني وفكت الجاكت وعماله تضحك ميرفت*متلمي نفسك شويه واقفلي الجاكت ده رشا* تعالي لميها معايا مش عارفه المها البتاع ده حلو اوي ميرفت* حلو ولا حادق هاتي شويه كده كده خربانه خربانه رشا* ايوه كده يا ميرو عشان نبق عل نفس الخط كنت قربت عالبيت شربت اخر شويه ونزلت ورشا بتطوح سندتها طلعتها العماره وكويس ان محدش شافنا بس قابلنا مروي تاني كانت فاتحه الباب مروي * مالها ابله رشا رشا* اهلاااا بالمره المكنه ابلة ايه دانتي بزك اطول َمني هئ ميرفت* َمعلش ضرسها وجعها وديتها للدكتور خلعته وده تاثير البنج متبنجه رشا* اه متبنجه بعنب حمضان هههههه هئ ميرفت* معلشي يا مروي اسنديها معايا نطلعها فوق فعلا مروي سندتها ونيمتها عالسرير وجت تقلعها عشان تغير هدومها لقتها مش لابسه غير البنطلون والجاكت بس مروي * هي كانت ماشيه كده يا لهوي دي اكنها ماشيه عريانه ومحدش خد باله ميرفت* عادي الجو حر اوي مانا لابسه زيها وبعدين احنا نازلين قدامك انتي ختي بالك مروي* طب البسها الجلابيه كده ولا ايه ميرفت * خدي لبسيها الجلابيه دي وانا حاطلع اعملك حاجه تشربيها كنت عاوزه اعمل مع مروي اللي اتعمل معايا انا ورشا بس اللي حصل خيب كل التوقعات عملتلها نسكافيه من بتاعنا اللي بيهيج وقعدت اتكلم معاها شويه وبدات تسخن وتعرق وبقت متوتره اوي تحط ايديها علي بتاعها وتشيلها تاني مروي* طب معلش يا ابله حنزل انا وابقي اطلع اتطمن علي ابله رشا عشان حوزي قرب يجي َمالشغل ميرفت* طب ما تقعدي شويه معايا َمروي* معلشي حاجيلك تاني اطمن علي ابله رشا نزلت رشا شقتها شويه والباب اتفتح دخل علي جوزها علي* انتي يا بت حضري الاكل عشان جعان جوي مروي* اكل ايه تعالي عاوزاك علي* ده وجته ناكل الاول خلي الحاجات دي بالليل ههههه مروي* تعالي بس بقلك عايزاك دخلو اوضتهم قلعت الجلابيه وقلعت الاندر وجه علي اللي كان زبه كبير وتخين قتد ينيك فيها ويدك حصونها وكل ما يخلص ويجيبهم تقوله تاني بتاع تلات مرات لحد ما هديت مروي وعلي كان بان علين التعب وقامت عَملت الاكل وقعدو كلو وشربو عصير وقامت دخلت الاوضه مع علي وبدأوا الجوله التانيه مكنش في مقدمات للجنس ما بينهم هو دخول وخروج للقضيب فقط علي* ايه يا بت مالك النهارده ده انتي هديتي حيلي ده احنا اول جوازنا معملناش كده مروي* معرفش مالي اللي اعرفه اني عايزاك اوي النهارده علي* لا بس انبسطي مروي* اوي يا علي هم بقي عشان نكمل ههههه علي* يا لهو بالي تاااااني انا بقي مكنتش اعرف ان َمروي جوزها ريحها وقعدت مستنياها تطلع مفيش فايده لبست العبايه ونزلت جبت الحاجات والاكياس مالعربيه وانا طالعه سمعت صوت ضحك من شقة مروي تقريبا اوضة نومهم قريبه من باب الشقه طلعت فوق لفتلي سيجاره وقعدت اشربها ودماغي رجعت للتفكير تاني افتكرت ان بقالي يومين ماتصلتش بامي اتطمن عليها هي والعيال طلعت التليفون ماما* الو ازيك يا ميرفت عامله ايه لسه فاكره تسالي دلوقتي ميرفت* معلشي رشا كانت تعبانه وبريحها قصدي تعبانه ولسه جايين من عند الدكتور ماما* لا الف سلامه عليها لا لازم اجي اتطمن عليها ميرفت* لا يا ماما بلاش وحياتك ده مرض معدي شكلها جتلها كورونا انا قاعده معاها ماما* يا لهوي طب وانتي ميرفت* ممكن اكون اتعديت خليكي انتي هو الدكتور قال ٣ ايام ونعمل تحليل ممكن يطلع مفيش حاجه والعيال عاملين ايه ماما* العيال تمام كويسين بس اشقيا اوي مطلعين عيني ماش يا بنتي سلام بقي قفلت السكه مع امي واستريحت للكدبه دي حياتي َكلها بقت جنس وخمره ومخدرات وكدب مفيش تجديد مفيهاش اخلاق دخلت لرشا صحيتها كانت لسه مفاقتش ََميرفت* اصحي يا مفضوحه رشا* اهلا بالمزه بتاعتي بصي بقي انا عايزه اتناك بضمير فاهمه بضمير انا شاربه عنب حمضان ودماغي فوق فوق ميرفت* طب روحي هاتي الازازه التانيه وتعالي رشا* حاضر ححبها بس هي فين َميرفت* برا في الكياس اللي في الصاله رشا* يعني انا المفروض اطلع من هنا اروح فين هنا بعدين هنااك مع اني مش قادره اقوم اصلا من هنا َميرفت* خلاص خليكي انا حقوَم اجيبها جبت الازازه وقعدت مع رشا اشرب لغاية ما فقدت الوعي ودخلت مع رشا في جوله ومحدش فينا فاكر اي حاجه ماللي حصل ونمنا جنب بعض ََملط مش َفَا كرين اد ايه وبكده يكون انتهي الجزء السادس َمن القصة والي اللقاء في الجزء السابع الجزء السابع الأمل هوَ التغلب على الحنينِ ليلاً .. هُنا يولَدُ الأمل، ونَموتُ نَحن!. أحياناً نتمنى أن تكون أحلامنا حقيقة .. وأحياناً نتمنى لو كانت حقيقتنا حلماً. بعض الأحزان لا تحتاج حلولاً .. هي فقط تحتاج لـ كف صديق يربت على كتفك .. يقول لك: أنا أشعر بك. في منتَصف الليَل أحِب ۆحَدتيّ بالرغم مِن أنِها مُعتِمة وَباردة، توقظ ذِكرياتي وَصَفحات قَد أتلفت. صحينا مالنوم علي بالليل كده لقينا نفسنا نايمين قمت انا الاول وكانت رشا ايديها علي ضهري كنا عريانين ملط رشا* هو ايه اللي حصل ميرفت* َمش فاكره انا فاكره انك شربتي وادهولتي في العربية وشتمتي البت الغلبانه اللي تحت دي رشا* انا عملت كده انا خدت بقين قولت اتبسط شويه ميرفت* بقين دانتي فضحتينا اقول للبت دي كانت عامله ضرسها وواخدة بنج تقوليلها متبنجه بعنب حمضان تقوليلها انتي بزك قد دماغي رشا* هههه هههههه انا عملت كده المهم انتي عملتي ايه ميرفت* مش فاكره بس شكلي اتنيلت زيك وعملنا العمايل يا بت اهو ما احنا ملط اهو المهم البت مروي انا عايزاها دي جسمها نار يا بت انا امبارح عملتلها نسكافيه من بتاعنا بس شكلها جوزها جه ريح المسائل رشا* بس كده اجبهالك انا تحت امر كسك ده نجلاء * طب ما تيجي نقيس الهدوم الجديده اللي جبناها قمنا جبنا الكياس ورشا فضيتهم عالسرير ميرفت* ثواني يا رشا دقيقة واحده طلعت التليفون الو ايوه انا من طرف مداَم نجلاء اه وصتك عليا طب هاتلي اللي كنت بتجبهولها ماشي سلام رشا* مين ده ميرفت* ده الديلر اللي كلمتك عليه لاحظي اننا بنشطب رشا* طب البسي ده كده رشا لبسته وكان منظره فاجر عليها هو مفتوح من الجناب تحت الحملات مخلي الصدر كله طالع مالجنب ورشا لما لبسته عشان بزها كبير فكان شكله فاجر عليها واللون الاحمر عليها كان ََرايق عليها اوي انا بقي عشان بيضه اللون الاسود كان جميل عليا ولفت نظري شكل رشا وهي بتبصلي وتعض في شفايفها لقيتها جت ورايا ومسكت بزي اللي كان ظاهر مالجنب وبتلعب في الحلمه في اللحظه دي جرس الباب ضرب لبست الروب وطلعت اشوف مين لقيته الديلر اللي جابته جيت اطلعله الفلوس افتكرت انها في الشنطه رحت اجبها وتقريبا هو لمح رشا من عالباب راح مطلع حتة حشيش الشخص * يا مدام دي مسا مني حته ايه حتدعيلي خدتها منه وقفلت الباب ودخلت لرشا بالحاجه رشا* هاتي يا اختي انا خرمانه َميرفت* خدي خلي الحاجه معاكي سيبك منها وتعالي نكمل رشا* طب شويه صغيرين ميرفت* اص** راح الباب َخبط تاني رشا* هو الباب ده ماله النهارده ميرفت * مش عارفه يمكن الولا غلط في الحساب ولا حاجه حاروح افتح رشا*روحي افتحي انتي وانا حاسخن لحد ما تيجي ميرفت* حازعل لو شربتي دلوقتي اصبري شويه رشا* روحي بس افتحي انا مقدرش علي زعلك رحت فتحت الباب لقيتها مروي مروي * ازيك يا ابله ميرفت وابله رشا عامله ايه ميرفت* لا بقت َكويسه خالص اهي صاحيه جوه استني اناديها مروي* لا خليها مريحه انا حاخشلها ميرفت* لا خليكي قاعده انا حناديها رشا* اهلااا بصي انا خت بق صغير هالص زي اللي انتي خدتيه امبارح ميرفت* تصدقي انتي بتستعبطي انا حالبس وانزل اروح مش كده يا رشا رشا* لا خلاص متزعليش مين اللي هناك عالباب َميرفت* دي مروي جايا تطمن عليكي َرشا* حلو اوي حاعملك عليها حفله روحي هاتيلي المبخره وولعي فحم وهاتي شوية بخور ميرفت* حتعملي ايه يا مجنونه رشا* انااا حخليهالك في التوهان حخليها تقف علي بزها اللي قد البطيخه ده عشان تبقي تقولي يا ابله ميرفت* طب ما احنا حنتسطل احنا كمان رشا* وماله هو السطل جديد علينا يا اختي شفني بقي لما ضبط دماغي اشتغلت ازاي ميرفت*ماشي يا سكرانه هانم حاروح انا اولع الفحم واجي انتي شايلاه فين رشا* حتلاقيه جنب البوتجاز رحت ولعت الفحم وحطيت عليه بخور وجبت الحته اللي ادهاني الديلر وكان معايا حته تانيه حطتها رشا لبست الروب وطلعت سلمت عليها وقعدت جنبها مروي *الف سلامه يا ابله رشا رشا* شكرا يا مروي مروي* ايه الريحه دي ده زي مايكون سبرتو رشا* اه اه ده الدكتور مديني دوا مطهر بحطو علي ضرسي اجبلك شويه مروي* لا شكرا يا ابله شويه وجبت المبخره والدخان بدأ يطلع شويه والمكان كله قلب دخان الحشيش ورشا رجعت بضهرها لورا ميرفت* معلشي يا مروي ريحة الزبالة مخليه الشقة ريحتها وحشه اوي هو جوزك تحت مروي* لا بايت في الشغل بس حلوه الريحه دي مخلياني مبسوطه كده وبترحرح رشا* طب ما تفكي كده راحت رشا قالعه الروب وَميرفت كمان قلعته مروي* يا لهوي يا ابله دانتو اكنكو مش لابسين حاجه رشا* هو انتي معندكيش قمصان نوم مروي * لا عندي طبعا بس مش زي كده انا حتي ملبسهمش َمروي ابتدت تفك ودماغها تلف وتحكي اللي حصل مع علي جوزها ده حتي امبارح نزلت من عندك مش عارفه مالي سحبته اول ما جه وعالسرير وكل ما يخلص اقله تاني وناكل ونرجع تاني لحد بالليل رشا* عمل ايه ناكك ازاي مروي* بس عشان بتكسف ميرفت* طب احكيلنا عمل ايه مروي * رفع الجلبيه وقلعت وفضل يدخله ويطلعه لحد ماحسيت بحاجه سخنه جوه وراح مطلعه رشا* طب هو كبير ولا صغير مروي * معرفش اصلي بغمض عيني بتكسف ابصله رشا* ايه ده هو ده النيك عندكو ارفع الجلبيه وادخله طب استني حاوريكي حاجه رشا فتحت التليفون وشغلت فيلم سكس ومروي مكسوفه تبص مروي* ايه ده يا لهو بالي ايه ده دي قالعه خالص مش مكسوفه ايه ده دي بتمصه لا لا اقفلي يا ابله رشا ميرفت* ايه مالك مش عاجبك الفيلم مروي* لا بجي الوليه مش مكسوفه وهي بتمص البتاع كده رشا * اتفرجي علي اللي جاي راح البطل نازل وقعد يلحس في كسها ويدخل صوابعه في كسها ويعض زنبورها مروي كانت بدات تتخدر وبتبص وتضحك وكان باين عليها انها هاجت من حركة رجليها ولما طلعت البت علي زبره تتنطط عليه وبعد كده رفع رجليها ونيمها علي جنبها وفضل ينيك فيها بعدين لفها وبدا يحطه في طيزها وهي في وضع الدوجي كل ده خلي مروي عماله تضحك وتضم رجلها وفي اخر الفيلم لما جه يجبهم راح جابهم في بقها وبلعتهم ميرفت* شفتي بقي النيك بيبقي ازاي مروي* هههه يا سلام هو ده بقي النيك رشا* ايوه مساء النيك علي عينيك يا جميل ميرفت* طب اقلعي الروب ده واقعدي زيينا كده مروي * جت تقوم معرفتش ههههه مش رادي ميرفت ساعدتها وقلعتها لقتها لابسه جلابيه شكلها قديمه اوي حتي ملابسها الداخليه دخلت الاوضه جبتلها قميص نوم من بتوع رشا بس طلقة وقلعتها ملط لقتها بطل جسم فاجر خلاني عايز انط علي بزازها الكبيره وكسها منفوخ لبستها قميص النوم اللي طلع قصير عليها يدوبك وصل لاول كسها ورشا واخده بالها مني وعمالة تبص لجسمها ميرفت* ايه رايك كده يا مروي مروي* ههههه حلو اوي يا ابله ميرفت رشا* بصي بلاش ابله دي قولي ميرفت ورشا من غير ابله مروي* حاضر رشا* شاطره حاوريكي فيلم تاني عجيب بقي وقوليلي رأيك مروي كانت هاجت والحشيش خلاها مش في وعيها رشا شغلت الفيلم واديتها التليفون ودخلت انا وهي اوضة النوم رشا قالتلي رشا* شفتي جسمها عامل ازاي انا خلاص مش قادره كسي بياكلني يا ميرفت ميرفت* وانا زيك اصبري بس تتفرج عالفيلم ده وحتبقي في التمام بس اعمليلي كاس. رشا* كاس ايه دي عايزة كاس افريقيا نشربوه ميرفت*هههههه يا بت اتلمي شربنا كاسين والدماغ عليت وطلعنا لقينا مروي بتعمل زي الفيلم بتدعك كسها بايديها وتدخل صوابعها وبتلعب لنفسها وحطا التليفون علي حجرها وبتلعب في بزازها بايديها وبقها بصيت لرشا وقلتلها ميرفت* هي كده بقت في التمام خشي هاتي الحاجه من جوه دخلت رشا جابت العامود وحطيته جنبي كان الفيلم خلص تقريبا لفت رشا وراها قلعتها الجلابيه وانا نزلت علي كسها الحسه بنهم ورشا بتقفش في بزازها وحلمتها المنتصبه تمص فيهم شويه ونزلت علي طيزها تلحسها وتدخل صوابعها حوالين كسها كانت مروي هايجه ومش قادره تتكلم هي مجرد اهات منها بس طلعت فوق منها وبقيت احك كسي في كسها والحركه دي هيجتني اوي ومروي فعلا بدات ترتعش وجابتهم بس كتير نزلت بسرعه الحس عسلها سيبتها تريح ورحت علي رشا الحس كسها والعب في طيزها وادخل صوابعي في كسها بعدها نمنا عكس بعض وبقت هي تلحسلي كسي وانا الحسلها كسها وادخل صوابعي في كسها خدت العامود دخلت في كسها وبقت ايدي في طيزها وايديا شغاله الاتنين مع بعض لحد مالقيتها ارتعشت وهي خدت العامود وحطيته في كسي وهي عارفه نقطه ضعفي بقت تدخله لاخره وتخبظه جوه في اخر كسي لحد ما خلاص بقيت علي اخري رحنا احنا الاتنين علي مروي رشا ماسكه العامود بتحطه في كسها والغريبه العامود دخل ياما جوه وانا بدخل صوابعي في طيزها من ورا وهي بتتوجع ميرفت* رشا دخليه ورا رحت انا استفرد بكسها لحس وعض في زنبورها وادخل لساني وصوابعي ورشا بقت عمال تحاول تدخله في طيزها وهي بتعيط مالوجع لحد ما دخلت حته صغيره في اوله طلعته رشا من طيزها وكان فاضل اهم حاجه اننا نخلي مروي تعمل معانا ودي كانت اصعب مرحله نمت انا علي ضهري ورشا بتلحس كسي رشا* تعالي اعملي زي يا مروي مروي* ها مين حاضر اعمل ايه رشا* اعملي زي مابعمل بالضبط نزلت رشا تلحسلي كسي وتدخل لسانها شالت وشها بقت مروي تعمل زيها ورشا معاها رشا* خدي دخلي ده في كسها اللبوه دي مروي* خدي يا لبوه وراحت حاطاه جامد في كسي ميرفت* اااه حلو اوي يا قلب اللبوه انتي شويه ونيمنا رشا وخلتها عملت معاها زي ما عملت معايا وكمان دخلته في طيزها من ورا زي ما رشا بتحب كده قعدنا مده نبدل علي بعض لحد ما نمنا مش دريانين بحاجه في نفس المكان صحيت انا الاول لميت بسرعه الصاله وشلت العامود والمبخره كانت اتطفت حاولت اشيل مروي معرفتش صحيت رشا اللي فاقت بالعافيه لبسناها هدومها بالعافيه وقعدناها علي كنبة الصالون بعد حوالي ربع ساعة كانت ابتدت تفوق مروي* هو انا نمت هنا ولا ايه وايه اللي بهدلني كده وجسمي متكسر وموجوعه اوي رشا* تلاقيه مالنوم امبارح كبس عليكي النوم اقولك خشي نامي جوه تقوليلي لا خلاص حنام هنا مروي* مش فاكره حاجه خالص ميرفت* ده تلاقيه عشان كنتي عايزه تنامي بس مروي * طب انا نازله يلا سلام زمان جوزي جه نزلت مروي ورشا بتقولي رشا* دي لو تعرف اللي حصلها احتمال تولع فينا ميرفت* بس يا بت جسمها نار شفتي كسها منفوخ ازاي ولا لما قلعت ملط منظرها هيجني رشا* في دي عندك حق البت جسمها يهيج فعلا بس يا ريت متفتكرش حاجه ماللي حصل بقلك ايه انتي هيجتيني عالسيره ماتيجي تصبحي عليا ميرفت* لا ياختي انا عايزه انام انتي ايه كل ده مشبعتيش انا فاضل اجبلك عامود النور اللي في الشارع احطه في كسك رشا* يا ريت طب ما دام مفيهاش نيك اروح اخد بقين يخمدوني راحت رشا دخلت جوه وقلعت ملط وخدت شويه من بق الازازه ونامت ميرفت* انتي حتنامي كده رشا* اه عادي الجو حر اوي ميرفت* اه مانتي عارفه نقطة ضعفي مقدرشي اشوفك كده واسكت هاتي بق مالازازه دي وعملت مع رشا وخلصنا ونمنا جنب بعض ملط صحيت علي صوت جرس الباب قمت عشان افتح حطيت الروب عليا بس مكنتش مركزه مربطتوش لما وصلت عند الباب شفته ربطتوه بسرعه وفتحت الباب لقيت محصل النور لما ربطت الروب بسرعه مخدتش بالي ان صدري باين مالروب غير لما لقيت الراجل متنح اوي ميرفت* في حاجه المحصل* لا ابدا اتفضلي الفاتوره خدت الفاتوره ودخلت جبتله الفلوس من جوه اديتهاله وقفلت الباب ولفيت سيجاره شربتها ودخلت اخد شاور طلعت مالحمام لقيت رشا صحيت رشا* انتي اللي صحاكي ميرفت* محصل النور قلق منامي رشا* ودفعتيلو كام طيب ميرفت* مش ناقصه هبل تعرفي تسكتي رشا* بجد كام عشان خاطري ميرفت* طب عشان خاطري انا اكليني عشان جعانه رشا* مش عايزه تقولي حالا حاعملك الاكل بعد ما خلصت الغدا قعدنا ناكل بعد ما خلصنا اكل شربنا سجارتين وقعدنا نهزر ونضحك مع بعض ميرفت* ما تخشي تجبلنا الازازه اللي جوه ولا نسفتيها رشا* لا عيب عليكي هو كان فاضل ازازه ونص النص راح بقم ازازه ميرفت* طب هاتيها بدل مايبقي فاضل ربع دخلت تجبها والباب خبط دخلت وراها بسرعه جبت الروب وطلعت كنا قاعدين بقمصان النوم الجديده بفتح لقتها امي جايا تطمن عليا ميرفت* ماما ايه اللي جابك العيال بخير ماما * كلهم بخير انا جايه اتطمن عليكي بس انتي عامله ايه ميرفت* تمام وانتي عامله ايه مع العيال ماما* كلهم بخير هي الشقه ريحتها دخان ليه كده لا وريحته غريبه ميرفت* عشان الدماغ قصدي عشان التعقيم مانتي عارفه بقي ماما* اومال فين رشا ميرفت *جوه نايمه ثواني اناديها دخلت جوه كلمت رشا ميرفت* بقلك ماما هنا اضبطي نفسك كده وبلاش هرتله في الكلام مش عايزاها تاخذ بالها من حاجه استني افتحي بقك مسكت البرفان رشيته في بقها وبقي رشا* ايه اللي جابها ميرفت* احترمي نفسك يا بت مانا لما اتصلت بيها قلتلها ان انتي جالك كورونا عشان متجيش هنا خالص لقتها خافت وجت تطمن عليا رشا* طب بذمتك في حد عاقل يعمل كده ميرفت* بجد حازعل منك لاحظي كده انك بتغلطي فيها رشا * مش قصدي اسفه انا قصدي هو فيه حد بيزور مريض بمرض معدي وكمان عايزاني اطلع اسلم عليها انا راي تقوليلها بلاش تسلمي عليها عشان متتعدديش منها وحاولي تمشيها عشان انتي خايفه عليها ميرفت* خايفه اعمل كده تشك في حاجه تعالي سلمي عليها من بعيد وخلاص واقعدي بعيد طلعت رشا وقعدت بعيد وسلمت عليها وعطست عطستين لقيت امي ماما *بتقولي خلاص يا ميرفت حامشي انا بقي ميرفت* طب استني انزل اوصلك ماما* لا انا حاركب تاكسي زي ما جيت رشا* سيبيها تمشي لوحدها ميرفت* يا بت احترمي نفسك بقي اجهزي انا حاجي افركلك كسك ده علي قلة ادبك دي ماما* مالكو في حاجه ميرفت* لا يا ماما انا بهزر معاها بس لبست العبايه عاللحم ونزلت والدنيا ليل محدش واخد باله ركبت العربيه والهوا لطشني والدماغ عليت شغلت الكاسيت وهاتك يا رقص طول السكه وامي عماله تشتم فيا وانا مش سامعاها ورفعت العبايه عشان الدواسات وامي خدت بالها اني مش لابسه حاجه تحت العبايه لدرجه اني كنت بسيب الدركسيون واسقف ابتدا امي تاخد بالها ان في حاجه مش طبيعيه واني مش في وعيي راحت ضاغطه عالكاسيت وقف ماما* انتي مالك شاربه ايه فهميني اتكلمي ميرفت* شاربه حشرب ايه يعني مبسوطه ايه حرام اكون مبسوطه ماما* لا انتي مش طبيعيه وايه اللي انتي لابساه ده فين هدومك من امتي بتخرجي كده مش قلنا من ساعة زيارة جوزك متلبسيش كده تاني ميرفت* ايه يا ماما الدنيا ليل هو حد شايف حاجه يلا ادينا وصلنا استني اركن العربيه واطلع اسلم عالعيال ماما* لا مانتي حتطلعي بس عشان تغيري هدومك دي ميرفت* حاضر ماشي يا ماما اللي تشوفيه طلعت سلمت عالعيال وقعدت معاهم وغيرت هدومي ماما* يابنتي الساعه داخله علي ١٠ خليكي هنا بدل ما تمشي بالليل كده ميرفت* لا معلشي عشان رشا متباتش لوحدها يلا سلام نزلت مشيت بالعربيه وشغلت الكاسيت وقعدت اغني لحد ما وصلت وانا طالعه عالسلم لقيت صوت زعيق في شقة مروي كنت حاخبط عليهم خفت سبتهم وطلعت لقيت رشا مطيناها عالاخر تقريبا خلصت الازازه الا شويه غيرت هدومي ولبست قميص النوم وشربت الشويه اللي فاضلين وكانو كافيين ان يخلوني اروح في سابع نومه الي اللقاء في الجزء الثامن والأخير ا الجزء الثامن بكيت وهل بكاء القلب يجدي؟ فراق أحبتي وحنين وجدي!! فما معنى الحياه إذا افترقنا؟؟ وهل يجدي النّحيب فلست أدري!! فلا التّذكار يرحمني فأنسى ولا الأشواق تتركني لنومي فراق أحبّتي كم هزّ وجدي وحتّى لقائهم سأظلّ أبكي تعبت أكتم قهر حبّي وأعاند كلّ حسّادي ولا ودّي أحد يدري عن حياتي وش جرى فيها أنا في يوم حبّيتك، احسّه يوم ميلادي بعد ما صحيت مالنوم الصبح قمت غسلت وشي ولفيت سيجاره قعدت اشربها مع كوباية قهوه لقيت رشا جايه عليا ميرفت* صباح الخير ست سكرانه هانم هو ده اللي حستناكي رشا* انا قلت اوزن دماغي بكاسين كده واسخن لقيت نفسي نمت وبعدين زعلانه ليه مانتي عملتيها قبلي ميرفت* ماشي يعني واحده بواحده ماشي يا ستي بقلك ايه انا طالبه معايا اخرج اتفسح رشا* ماشي وانا كمان يا ريت بس حنروح فين ميرفت* حنسافر نتفسح انا وانتي رشا* ايه يا بت اتسطلتي ولا ايه نسافر فين لنجلاء دي عايزة ورق وشغلانه ميرفت* بت متتغبيش حنسافر شرم نتفسح رشا*بس دي تكلفه وبعدين جوزك عنده جلسه وجوزي قرب يجي حنروح امتي ونرجع ميرفت*بصي هما ٣ ايام النهارده الاتنين مش حنطول بس ايه انا رايحه اتفسح يعني نروح هناك مش زي هنا اكل وشرب وخمره ونيك ونوم لا انا رايحه اتفسح ماشي رشا* ماشي طب حنروح هناك كده نلف ندور علي حته نبات فيها ولا ايه ميرفت* لا طبعا انا حجزت فندق ٣ ايام من عالنت وكمان الاتوبيس اللي حيودينا رشا* شاطره يا بت اخشي بقي احضر شنطتي ميرفت* شنطة ايه بقلك ٣ ايام يعني شوية حاجات بسيطه كده بس في حاجه حنخشي انا وانتي تضبطي كل حاجه بالكريم عايزين نبقي فله كده عشان نعرف نلبس ونبقي براحتنا رشا* ليه مش فاهمه ميرفت* حافهمك بعدين عندك صبغة شعر رشا* موجوده جوه في الحمام ميرفت* تمام تعالي نستعد عشان نخلص وننزل وخدي كملي السيجاره دي شربنا السيجاره ودخلنا الحمام مع بعض ومخلصتش من تقفيش رشا ولعبها في صدري وفي كسي لحد ما هيجتني خلصنا وعملنا الصبغه وطلعنا وكان طبعا مينفعش انزل غير لما اخلي رشا تضبطني ونجيبهم طلعنا من الحمام لقيت رشا بتقولي رشا* بصي انا مش نازله غير لما اتناك انا عالاخر مش قادره اللي عملتيه فيا جوه ده ميرفت* انا برضه ولا انتي ده انتي كان فاضلَ شويه وتدخلي دراعك كله جوه كسي رشا* اصل انتي الصراحه جسمك يجنن مقدرش اشوف كده واسيبه تعالي بقي الحسيلي كسي نزلت وفضلت الحس في كسها وكان ناعم زي الحرير لحد ماجابتهم رشا* تعالي هاتي بوسه دوقيني طعمه فضلت ابوس فيها والعب في صدرها لقيتها نزلت علي كسي تلحس فيه وانا خلاص علي اخري في قمة الهيجان رحت عادله نفسي بسرعه وبقينا عكس بعض وفضلت الحس في كسها وادخل صوابعي في كسها وهي هاريني تفريش لكسي بلسانها من كتر هيجاني كنت بعض زنبورها وامد ايديا علي فتحة طيزها ابعبصها من ورا وده خلاها هاجت اوي وفضلت تدخل صوابعها في كسي لحد ما استريحنا رشا* ياه كان حلو اوي يا بت كسك ده مايتشبعشي منه ابدا ميرفت* يا حبيبتي انتي اللي جامده نيك نصيحه مني بلاش اشوفك عريانه عشان كل ماشوفك كده حنيكك رشا* لو كده حتلاقيني ملط قدامك عالطول بقلك ايه ما تيجي ناخد كاس قبل ماننزل ميرفت* ما خلاص يا ختي مفيش مانتي نسفتيه كله شوفي كده لو في كانز بيره اشربيها وبعدين خمرة ايه احنا مفطرناش اساسا قمنا لبسنا تي شيرت نص كوم عاللحم علي بنطلونات ليجن وعليه جاكت نص كده ولبسنا الطرحه ونزلنا سبت العربيه وخت تاكسي لحد مكان الاتوبيس وركبنا الاتوبيس قعدنا ساعتين في الطريق وصلنا الفندق سجلنا بيانتنا وطلعنا الشنط ريحنا شويه قلعنا الجاكت والطرحه ونزلنا تحت نتمشي شويه ونتفرج عالبلد ونتفرج عالبلد كان منظرنا بالشعر الاصفر يوحي اننا اجانب رشا* ايه ده جميلة اوي اول مره نيجي هنا بصي الستات ماشية ازاي دول ماشيين عريانين. ميرفت* بقلك ايه عايزاكي لو حد كلمنا مترديش سيبيني انا اتكلم انا معايا لغات لاني عايزه الناس كلها تعرف اننا اجانب لان لو عرفو غير كده حيقولو علينا شراميط وجايين نصطاد زباين وحتلاقي الرزاله بالكيلو انما لو عرفو اننا اجانب يخافو من شرطة السياحه ولقنصليه وكده رشا* فعلا عندك حق طب حنعمل ايه دلوقت ميرفت* حنعمل زي الناس ما بتعمل تعالي معايا دخلنا محل مايوهات اشترينا مايوه اسود فتلة لرشا وواحد زيه ليا انا لبسناهم وحطينا الهدوم في شنطه وخرجنا قعدنا عالبحر كان في مكان فاضي وكان جنبي راجل كبير ومعاه ست وجنبنا راجل قاعد بيشرب عصير نمنا عالشازلونج وجه الجرسون كان بيتكلم عربي شاورلته اني مش فاهمه لحد ما كلمني انجليزي وطلبنا ٢ بيره رشا* انا مكسوفه اوي وانا لابسه المايوه ده مش عارفه حاسه اني ماشيه ملط ميرفت* بقلك ايه هنا حنعمل كل حاجه احنا عايزنها مفيش قيود عايزاكي تعملي اللي نفسك فيه ماشي رشا* يعني انتي مش مكسوفه بذمتك ميرفت* لا طبعا مكسوفه بس خلاص لبسناه بصي كل حاجه في اولها صعبه انا حخليكي تعيشي الجنان علي اصوله جه الجرسون ولاحظت انه متنح اوي لرشا وبزازها الكبيره بصتله اوي لقيته خاف ونزل الحاجه ومشي ميرفت* خد اشربي دي حتنعنشك رشا* ايه دي بيره ولا تعمل حاجه انتي فاهمه ايه اللي بحبه ميرفت* اشربي دي طيب وحاجبلك اللي انتي عايزاه شاورت للجرسون وقلتله يجيب اتنين مارتيني رشا شربت البيره وبتقولي رشا* ايه مارتيني ده بس تصدقي البيره هنا حلوه بتعلم في الدماغ جايبنها منين دي ميرفت*يا اختي انا سمعت بيقولوها كده لما نشربها حنعرف تعالي بقي ادهنلك جسمك بالكريم عشان الشمس رشا * ماشي بس بالراحه لاسخن في ايدك ومعرفش امسك نفسي عليكي ميرفت* تعرفي تسكتي انتي اصلا من ساعة ما لبستي المايوه وانا مش قادره كسي بياكلني وحاتجن عليكي منظرك بالمايوه مبهدلني مخليني عايزه اقطعك رشا* انا برضه نفس الكلام شكلك في المايوه عاملة زي بتوع الافلام عماله اتخيل شكلك وجسمي مولع طب ما تيجي نطلع فوق شويه ميرفت* نطلع ليه حيحصل وهنا كمان يقدر حد يتكلم رشا* انتي اكيد مجنونه طب ازاي ميرفت* لفي نامي علي بطنك بس عشان ادهنلك الكريم نامت رشا علي ضهرها وفكتلها البرا بتاعة المايوه ووزعت الكريم علي ضهرها وبدات ادهن ضهرها وايدي كل شويه تلعب في حلماتها وفي فتحة طيزها وابتدت رشا جسمها يطلع وينزل معايا رحت رابطه البرا وقلتلها لفي ببص لقيت الجرسون واقف جنبي وعمال يبص بصتله جامد وشاورتله يحط الحاجه ويمشي كان منظرنا يهيج الحجر لفت رشا وبدات اوزع الكريم علي بظنها وصدرها ورجليها وادعك في الكريم وكل شويه ايد تلعب في بزازها وايد تروح لكسها وادخل صوبع كانت رشا بدات تجيبهم حسيت ببلل في الاندر بتاعها لاحظت اني اللي جنبي بيبص علينا بس لما كنت ببصلهم نظرة صارمه كانو بفهمو وكانو بيبصو قدامهم ميرفت* دورك انتي بقي ادهنيلي رشا* ما بلاش انا مش حاعرف امسك نفسي انا مولعه ميرفت* مالكيش دعوه تعالي بس بدات رشا تعمل زي وتوزع الكريم وتدعك في ضهري وتقفش في حلمة بزي وتبعبصني في طيزي وكان واضح ان رشا كانت بتتعامل كانها في البيت مش اننا في مكان عام بس وانا في قمة هيجاني مش عارفه اكلمها سبتها تعمل اللي هي عايزاه خلتني الف ونسيت تربط البرا من ورا وهي هيجانه وفضلت تدخل صوابعها في كسي وانا عماله اطلع وانزل بجسمي لحد ما جبتهم ربطت البرا والمنظر لفت نظر بعض المحيطين بينا وكويس اننا تزلنا في وقت مكانش فيه ناس كتير حوالي ٤او ٥ فقط ميرفت* ايه رايك بقي عمرك اتصورتي انك ممكن تعملي كده قدام الناس رشا* لا طبعا انا كل حاجه بتحصلي النهارده غريبه اوي ميرفت* طب اشربي بقي البتاع ده خلينا ننزل الميه شويه عالاقل نداري المنظر اللي في اندر المايوه ده شربنا ونزلنا البسين وانا دماغي لفت وبقيت اضحك ورشا كمان هاتك يا بوس سكسي وتقفيش في طيزي وبزي لدرجة اني هجت علي منظرها وخدت غطس ونزلت الحس كسها في الميه واطلع اخد نفسي وانزل تاني رحت مدخلة صوابعي منظر رشا وهي بتتوجع لفت نظر الناس اللي في البسين وانا مكانش همي كان كل همي انا اتفسح واتمتع برشا واعمل اللي انا عايزاه كنت في حالة هيجان غير طبيعي وكمان الخمرة جرئتني وادتني باور زياده وده كان باين علي رشا برضه اللي كانت بايظة بقت بتتشرمط وتتموحن ولا اجدعها شرموطه كانت اهاتها مسمعه البحر كله لكن انا ولا يهمني مسكتش غير لما رشا ارتعشت وجابتهم وكان كتير المره دي وجه دور رشا اللي عملته فيا كان رهيب رشا كان بتقطعني حرفيا كانت ايديها بتخشي في كسي بالكامل دي وسعت فتحة كسي ده غير البعبصة في الطيز ولعبها في بزي اللي كان طالع كله مالمايوه خلاني هجت اكتر بقيت بصوت مالمتعه لحد مارتحت ببص لقيت ناس بتبصلنا طلعنا مالميه وكان فيه اجانب بيسقفو ولا همني خلاص مبقتش اتكسف ابتسمت وقعدت عالشاذلونج فتحت البرا عشان اخد حمام شمس ورحت فاتحاها لرشا رشا* ايه ده يا ميرفت حنقعد كده لا مش للدرجه دي ميرفت* يعني اللي عملتيه في الميه ده وجايه تتكلمي علي دي مش حاقلك تاني احنا جايين نتبسط ببص لقيت شخص واقف شكله اجنبي وحابب يتعرف ونبقي أصدقاء ويعزمنا علي مشروب كلمته بنفس اللغه وفهمته ابطريقة كويسه اننا مش نقابل غرباء ومبنكلمش اغراب رشا* عايز ايه ده ميرفت* عايز يتعرف ونبقي أصدقاء شكله سخن وعايز ينيك رشا* يتنيل انا خلاص مفيش غيرك يكيفني ماليش في الرجاله ميرفت*حبيبة قلبي اللي مظبطاني طب شويه كده ونروح نتغدا ونطلع نريح شويه عشان ننزل نسهر في الذيسكو بالليل رشا* ماشي اللي تشوفيه بس حنلبس ايه ميرفت* متفلفيش عامله حسابي حتبقي ملط لابسه هدوم ايه رايك انا حخليكي شرموظة ولبوه ومش لوحدك وانا معاكي رشا* ماشي يا قلب اللبوه براحتك اعملي فيا اللي انتي عايزاه يعني اللي خلاني اقعد ملط عالشاطئ خلاص مفيش كسوف ميرفت* بس خلي بالك اول ما نرجع كما كنت نرجع للاحترام بقي قمنا لبسنا البرا وخدنا هدومنا ورجعنا عالفندق والناس بتبصلنا وعينيهم حتطلع علينا دخلنا المطعم بنفس اللبس كان مطعم اوبن بوفيه قمنا جبنا الاكل واكلنا كنت جعانه اوي وطلعنا عالاوضه خدنا شاور وظبعا مينفعشي يعدي الشاور من غير شوية لمسات كده نمنا وصحينا عاالساعه ٩ كده لبسنا فستانين اسود واصفر مطرزين وعريانين مالضهر كتير ومن الصدر لحد اوله الفتحه كده لحد فوق الركبه بشويه لبست انا الاصفر ورشا لبست الاسود بس كان منظره فاجر عليها ملبسناش تحتيه حاجه وانا عشان اقصر منها فكان جاي لحد اول الارداف رشا* منظرك يجنن في الفستان ميرفت * انتي اللي منظرك فاجر رشا* جبتيهم منين دول ماتيجي عالسرير شويه قبل ماننزل ميرفت* كنت جايبهم من قبل ماتجوز وملبستهمش بس لما جيت قعدت عندك جبتهم معايا تعالي بقي نظبط الماكياج عشان ننزل نزلنا الديسكو وكان جو المزيكا عالي وناس كتير قوي قعدنا عالترابيزه وابتدا منظرنا يلفت نظر الموجودين ده غير بعض المتطفلين وبعض اللمسات بحجة الزحمه وحسيت ان رشا بدات تتضايق قمت من عالترابيزه وزعقت وبلغة المانيه سليمه طلبت المسئول سكتت المزيكا وجه شخص لابس بدله ميرفت* بنفس اللغه من المفترض اننا في مكان محترم يوجد بعض الاشخاص يزعجونا انا واختي اذا استمر هذا الوضع سابلغ سفارتي بهذا الامر الشخص* خالص اعتذاري يا سيدتي المكان ملئ بالشباب واغلبهم مخمورين عذرا يا سيدتي اسمحي لي ان يتحمل المكان جميع طلباتك انتي واخت سيادتك عذرا ميرفت*حسنا ولكن علي الا يتكرر نفس هذا الامر الشخص *بالطبع سيدتي مشي المدير ورشا بتقولي رشا* ايه اللي عملتيه ده انتي ناسيه انهم واخدين بيانتنا وعارفين اننا مش اجانب ميرفت* كان لازم اعمل كده الاجانب عندهم لو استسلمتي للمساتهم دي دعوه صريحه منك لممارسة الجنس معاه رشا* **** يعني ميرفت*مش **** انما تقدري تقولي طريقة تعارف رشا* طب مش حنشرب حاجه هو ايه اللي بيتشرب هنا ميرفت * اكيد يا سحلب يا شاي بالنعناع هههههه هيكون ايه يعني حيتشرب هنا رشا* بجد طب اطلبلنا ٣ ازايز كده ميرفت* حلو اوي عشان نسكر وتلاقي نفسك في اوضه وفي طابور واقف عليكي كل واحد مستني دوره عشان ينيكك هما كاسين لزوم الصهلله والنعنشه فاهمه شاوت للجرسون وقلتله ٢ اسكوتش رشا* بصي يا ميرفت الجدع اللي هناك ده بيعمل ايه ميرفت* اه ده البارمان ده كده بيعمل كوكتيل بس ده ايه تقيل اوي وتاثيره عالي اوي رشا* هاتلنا منه ده شكله حلو اوي شاورت للمتر عشان يلغي الاسكوتش ويجيب كوكتيل شويه ولقيته جايب كاسين كبار لونهم اخضر واداني الورقة كتبت رقم الغرفه رغَم ان المدير عازمنا وكويس ان حصل كده شربنا الكوكتيل وسخنت ودماغي لفت ورشا كمان وقمنا رقصنا وكنا بنطوح بس مكناش فقدنا الوعي تماما كانت رشا لسانها اتلوي وبتتكلم بصعوبه من شدة السكر رشا* بقك اايه هات تان هئ انا الوضع بالنسبه لي كان اسوء بمراحل لاني تقريبا كنت فقدت الوعي وبهرتل مش عارفه وصلت اوضتي ازاي انا ورشا صحينا لقينا نفسنا نايمين عالسرير بهدومنا قمت مالنوم طلبت الفطار وقهوه شويه وصحيت رشا رشا* ايه ده احنا جيناهنا ازاي ميرفت* انا زي زيك معرفش جينا هنا ازاي دخلت بتاعة الروم سيرفيس كلمتها بس بلغه انجليزيه وعرفت منها ان في ناس في الديسكو بيبقو مخصوصه للحالات دي عشان لما حد يفقد الوعي من السكر يوصلوه رشا* ما هو ياختي سكرنا ولا في طابور ولا بتاع انتي اللي بتهولي بس ميرفت* طب قومي افطري عشان ننزل نقعد عالبسين شويه فطرنا ولبسنا المايوهات ونزلنا قعدنا عالبسين وبس كان في ناس كتير شويه ومش كلهم اجانب الزحمه خنقتني خصوصا اننا كنا مش زي الاجانب فطبعا كنا فرجه وده خلانا مطولناش شربنا عصير ونزلنا الميه شويه وبرضه كان البسين زحمه اوي واتضايقت مالزحمه قمت خد حاجتي وطلعت غيرت هدومي ولبست بنطلون وبلوزه مفتوحه من عند الصدر ولبت تحتيها برا كانت رافعه صدري لفوق مخلياه بارز ورشا بقي فجرت بس عالاخر لبست توب لحد البطن وكان سوتها باينه ومش لابسه حاجه تحته وكان صدرها طالع نازل ميرفت* ايه يا بت ده انتي فجرتي ده انتي تجنني رشا* ايه عجبتك يعني اللي خلانا نقعد ملط عالبحر ونمشي ببكيني قدام الناس فرقت ايه يعني ميرفت* لا فرقت كتير فرقت ان انتي مش نازله دلوقتي غير لما ادوق عسلك بلساني رشا* انا اصلا مش طالعه الا لما تريحيني زقتها عالسرير وقلعتها التوب ونزلت علي بزازها امص الحلمه واعضها عض خفيف وبعد كده بقيت الحس بطنها رحت نازله علي كسها امص والحس فيه وايدي حوالين خرم طيزها بتلف جواه رشا* ايوه كمان الحسي كسي عايزاكي تقطعيه ميرفت* هو انا حاسيبك يا لبوه انتي شرموطتي خلاص هو انا ورايا شغلانه غيرك بقيت ادخل صوابعي لحد ما قدرت اخيرا ادخل ايديا مضمومه راحت مصوته ميرفت* اهو يا لبوه وسعتلك كسك زي ما عملتي معايا بعد شويه لقيتها بتترعش اوي وجابتهَ رشا* اه ايه ده يا بت ايدك لما دخلت جوه حسيت بنار في كسي يخربيت دماغَ انتي لو جسمي بيهيجك كده انا حامشي ملط هنا وبره عشان تظبطيني كده تعالي بقي نزلت رشا تبوس فيا وتقطع شفايفي مالبوس لحد مانزلت علي كسي ورفعت رجليا عند وشها وهي قاعده ودخلت دماغها بقت تمص بلسانها وتفشخ رجلي نيمتني عالسرير وفضلت تحك كسها في كسي والموضوع ده هيجني اوي بدات تدخل صوابعها وتلحس بلسانها في طيزي لحد ما جبتهم علي ايديها خدت ايديها حطتها في بقها وراحت حاطاه في بقي نمنا شويه وخدنا شاور ونزلنا الشارع ومشينا رحنا اتفرجنا عالبلد واتصورنا واشترينا شوية هدوم ودخلنا كافيه شربنا قهوه ولفينا شويه وروحنا عالفندق اتغدينا وطلعنا ريحنا شويه بالليل روحنا سهرنا في نايت كلوب وبرضه بنفس اللبس وشربنا ورقصنا وهيصنا ورشا بعد ما سكرت اصرت تطلع ترقص مع الرقاصه بس كان رقصها حلو وطلعت رقست معاها المره دي عرفنا نروح اي نعم كنا بنطوح المهم وصلنا قمت الصبح صحيت رشا ولبسنا بسرعه رشا* ايه في ايه مالك مستعجله ليه كده ميرفت* قومي بس عاملاك مفاجئة بس بسرعه رشا* طب نفطر طيب ميرفت* مفيش وقت البسي المايوه بس رشا* مايوه يبقي رايحين البحر كل الغاغا دي عشان رايحين البحر ميرفت* تعالي بس خلي بالك ابقي البسي هوت شورت فوق الاندر بتاع المايوه اللي جبناه امبارح رشا كان منظرها يجنن ونصها اللي فوق عريان والبرا بتاعة المايوه مش َخبيه غير الحلمه بس وكمان كان معظمها باين المنظر هيجني بس كنا مستعجلين كان فاضل نص ساعه واليخت يطلع والرحله تروح عليا نزلنا لقينا عربيه مستنيانا ركبناها وقلت لرشا ميرفت* المفاجئة يا ستي انا حاجزه رحله عاليخت من ٣ ايام حيلف بينا وكمان ارضية المركب ازاز تقدري تتفرجي عالسمك والشعب المرجانيه بعد نص ساعه وصلنا دخلنا اليخت لقينايخت كبير والكابتن بيرحب بينا وبيفنمنا كل حاجه وفي حالات الخطر حنعمل ايه وان في وسائل امان في اليخت كتير وبدات الرحله واحنا اول حاجه عملناها رحنا فطرنا وقعدنا نلف في اليخت ونتفرج عليه وشوفنا القاع الزجاجي والسمك الملون في البحر وكان اليخت بيلف وكان في واحد واقف بيشرح أسماء الجزر اللي حوالينا واشهر انواع الاسماك ميرفت * بقلك ايه حنرجع مالرحلة دي نروح ننام عشان نصحي بدري نرجع ماشي رشا* طب ليه الزعل ده بقي تصدقي غمتيني ميرفت*ححاول الاقي حل ونيجي تاني بس المره الجايه حتبقي اطول من كده رشا* طب مينفعشي نقعد شويه كمان ميرفت * طبعا مينفعشي انا حاجزه ٣ اياَم بس في الفندق ي وغير كده متنسيش اللي ورانا هناَك رشا* بالمناسبة جوزك جلسته بكره مش المفروض تحضري ميرفت* بكره حنوصل عالضهر احضر فين بقي يا ختي يطلع ولا ما يطلعشي بقي اه معلشي يا رشا اسفه نسيت انه اخوكي راحت من دماغي خالص دي رشا* يا اختي ولا يهمك انتي اللي دلوقتي كل حاجه كفايه عليا ابقي في حضنك ميرفت* بت مش الكابتن قال ان كل واحد ليه اوضه يريح فيها ما تيجي نريح رشا* تعالي يا ختي نريح وماله مش عيب دخلنا اوضتنا وانا ورشا ضبطنا بعض زي كل مره وطلعنا كان في حفله عالمركب رقص وغنا وشرب اتبسطنا معاهم شويه ورحنا نزلنا البسين في المركب قعدنا نلعب في الميه شويه كان ميعاد الغدا جه روحنا عالمطعم اتغدينا وطلعنا قعدنا علي ضهر المركب شويه وانا واخده رشا في حضني رجعت المركب عالمغرب كده طلعنا الغرفه اتصلت بالروم سرفيس يطلعلنا ازازة ويسكي رشا* حتعملي ايه ميرفت* حنعمل حفلة الوداع حنسكر وحنبهدل الدنيا انا وانتي عايزين ننسف الازازه دي رشا* حلاوتك يا ميرو هو ده انتي بس اديني شويه الروم سيرفيس جه كنا لسه بالمايوهات وقف يبص اوي رحت شاخطه فيه طلع يجري وقفل الباب بدانا نصب ونشرب كاس ورا التاني كنا سكرنا وخلصنا الازازه وكمان حطتها في طيز رشا زي ما بتحب بقيت ابوس فيها والحس بزازها وكسها ميرفت* بصي حطي الازازه في كسي جوه هئ خالص فاهمه رشا* لا انتي حطيها في طيزي هنا هئ بتبقي حلوه اوي نزلت الحس كسها وحطيت الازازه في طيزها وانا وهي كانت متخدرين مالسكر بعد ما جابتهم فضلت تلحس في كسي وتدخل صوابعها وتحط الازازه في كسي لحد ما استريحنا ونمنا جنب بعض ملط صحينا الصبح قمنا الصداع مبهدلنا خدنا شاور وفطرنا وجهزنا حاجتنا عشان نمشي لبسنا الهدوم اللي كنا جايبنها انا كنت جايباه برا علي شكل طاووس ذهبي بتتربط مالرقبه والضهر كله عريان ورشا كانت جايبا زيها بس علي شكل نجمتين حمرا لبسنا عليهم الهوت شورت ونزلت عملت شيك اوت ورحنا ركبنا الاتوبيس وطبعا منظرنا كان ملفت للنظر اوي حتي الاجانب مكنوش لابسين زيينا كده كنا اخر ناس نزلنا مالاتوبيس بعد ما حطينا العبايه والطرحه علينا ونزلنا خدنا تاكسي لحد البيت وصلنا عالضهر كده مقتولين دخلنا نمنا عالطول صحينا عالمغرب كده قمت حضرت الغدا وصحيت رشا ميرفت* بت يا رشا هي مروي فين مش باينه دي كانت عالطول عالسلم واحنا طالعين واحنا نازلين رشا* معرفش يا ختي اختفت فجأه ميرفت* لنكون احنا السبب انا سمعتها مره بتزعق مع جوزها رشا* مش عارفه يمكن ميرفت* متنزلي تسالي عليها كده واعملي نفسك قلقانه كده رشا* ماشي حابقي انزل اسال عليها خلصنا غدا وشغلت التلفزيون ورشا نزلت لمروي رشا بتخبط ومروي فتحت عينيها مزرقه مالضرب رشا* ايه ده ايه اللي حصل مالك مروي * لا مفيش حاجه شوية مشاكل كده رشا* طب تعالي اطلعي معايا ميرفت قلقانه عليكي طلعت مروي لابسه روب بيتي سلمت علي ميرفت ميرفت * ازيك يا مروي مالك مين عمل فيكي كده مروي * لا مفيش حاجه وراحت معيطه رشا* قومي يا ميرفت ولعلنا شوية بخور واعمللها حاجه تشربها تهدي اعصابها شويه مروي* يا ريت البخور بتاعكو ريحته حلوه اوي بيريح كده والدخان اشتغل والدماغ عليت ومروة بتضحك ميرفت* احكيلنا بقي ايه اللي حصل مروي * الراجل جه زي كل مره وخدني عالسريرههههه وجاي يحطه ههههه قلتله استني طلعت زبره وقعدت امص فيه هههه خلصت وقلتله تعالي الحس كسي ههههه معرفش دخلت دماغه عشان يلحسلي ورحت طالعه قاعده علي زبره هههههه قلتله دخله في كسي من ورا معرفش يدخله هههههه رحت موطيه وقلتله دخله في طيزي ههههههه مرضاش دخله شويه في كسي وجابهم كنت عايزاه يجبهم في بقي وابلعهم هههه مرضاش بعد كده بيقولي انتي عرفتي كل ده فين قلتله معرفش تقريبا كان فيلم قالي شفتيه فين قلتله مش فاكره هههه بعد كده هاتك يا ضرب فيا ميرفت * طب ما تقلعى شوية وتفكى كده قلعناها هدومها وهى بتضحك لحد مابقت ملط نزلت على كسها اللى كان منفوخ ومولع وانا بقيت امص فى بزها ومروة بتضحك رشا* بصي يا بت جسمها عامل ازاي ولا منظر كسها يجنن اوعي انا لازم انيكها مروي * انتو بتعملو ايه ميرفت* بنبسطك انتى مش مبسوطه مروي* انا مبسوطة اوى كانت الاوضة مقفولة والدخان ملاها وكلنا كنا فى شبه غيبوبه نزلت الحس كسها ورشا بتلحسلى كسى بدلنا مع بعض وخلينا مروة تعمل زينا وتلحس كس رشا وانا بلحس كسها وجطيت صباعى فى كسها وكان ضيق لحد مادخلت صباعين فى كسها وارتعشت وجابت ميه كتير عالسجاده شيلت ايديا لحد ما خلصت رشا طلعت بكسها على بقى وانا بلعب بايديها فى كسها ورشا بقت تبعبصنى فى كسى قلتلها حرام عليكى كفايه انا مولعة لوحدى بتيهيجينى تانى ليه يا هايجة لقيت مروة بتدخل صباعها فى طيزى عرفت انها انسجمت ودخلت فى المود معانا جابت الخيار وقعدنا مروة عل جنبها وانا بحطلها الخيار فى كسها ورشا بحطلها فى طيزها وهى بتصوت مالوجع وفضلنا كده معرفش كل واحده جابت كام مرة بس كان يوم جميل قامت مروة مروي * كفايه كده انا مروحة بقى ردت رشا *طب البسى هدومك مروي * اه صح طب هو انا جايا كده ولا كنت لابسة ردت رشا* لا انا جايه كده ميرفت * جايه منين انتى فى شقتك اليوم ده حطيت الحته اللي اذهاني الذيلر ذياده وقالي دي المسا بتاعي كانت حتة حشيش جحيم بهدلتنا حرفيا رشا* اه صح كده يبقى احنا فى شقة مروة ميرفت *لا يبقى كده انتو فى شقتى انا كانت المبخرة اتطفت والحشيش اتحرق بس كان لسه فى ريحة فى الاوضة ومروة كانت ضايعة لدرجة أنها دخلت اوضة العيال ونامت ملط وهى مقتنعة انها كده روحت المشكلة كل ده كنا مش عارفين نميز أنهى باب يودى فين وانا ورشا دخلنا نمنا فى المطبخ على أساس اننا فى اوضة النوم صحينا واحنا ملط كده كنا فقنا شويه دخلنا لقيناها نايمه ملط على سرير العيال فضلنا نفوق فيها وقلبى وقع فى رجليا يكون حصلها حاجة لحد ما فاقت راحت رشا مبعبصانى فى كسى هجت اوى ميرفت* يخربيتك احنا فى ايه ولا فى ايه دانا رجليا مش شايلين لأحسن تكون مروه حصلها حاجة تبقى مصيبة رشا* ما خلاص ياختى اهى فاقت وبقت كويسة ردت مروي * انا فين وايه اللى حصل ميرفت* ولا حاجة الجو كان حر نمنا كده تعالى بس البسى هدومك وناكلنا لقمة لأحسن جعانه اوى حسيت ان مروة اتضايق خصوصا لما دخلت الاوضة ولقيت هدومها فى الأرض بس كانت لسه مش مركزه ميرفت* ما تجيبلنا الازازه اللي فاضله دي وولعي فحم وحطي الحته دي والساعة بقت ٩ رشا شغلت فيلم سكس عالتليفون فيه ٢ بنات شغالين مع بعض وهى سخنت وعماله تلعب فى كسى رشا* بيعملو زينا ميرفت *لا احنا اللى بنعمل زيهم هى فين الإزازة اللى انتى جبتيها رشا * اه فكرتينى اقوم اجبها دى حتبوظك انا مخبياها جبتها وجابت كوبيات ورينى مكتوب عليها ايه فتحت العلبه لقيت ازازة شفافة والمياه جواها شفافه ومكتوب عليها Vodka بالانجليزي كان الدخان طلع والدماغ اشتغلت مروي * انا عايزة اشرب حاجه ساقعه معاكو ميرفت* دى سفن اب ولا ايه استنى كده يا لهوى دى مكتوب عليها كحول ٩٠٪ رشا* يعنى ايه ميرفت* هو السكر بييجى من ايه من الكحول كل مازاد الكحول بتسكرى بسرعة بس كده افتحيها كده ندوقها خدت بق قلت يع مرة اوى دوقى كده شربت رشا* فعلا طعمها وحش اوى ميرفت * استنى عندك عصير رشا * فى كيس فراوله ميرفت * حلو تعالى معايا حطيت الفراوله فى الخلاط وحطيت بدل الميه ازازة الفودكا وجبت العصير وقعدنا نشرب وكان طعمه اتحسن شويه وخلصنا العصير شويه ونمنا جنب بعض ملط مش شايفين حاجه ولقينا الباب بيخبط رشا * مين بيخبط ميرفت* فين ده رشا* الباب ميرفت * هو انتى عندك باب رشا* اه هو فين صح طب يجى هنا وانا افتح ميرفت* مانا فاتحه اهو كنا فى حالة سكر شديدة ومروي اغمي عليها نمنا لقيت حد بيفوقنا وكان جوزها واقف قدامنا ميرفت * مين ده رشا* معرفش بس لو شفته اعرفه انتى شايفه يا بختك ميرفت* تقريبا الباب جه هنا وجوزها اتصل بأمى جت مع علاء وصوتت لما شافت المنظر والجيران اتلمو وجوز مروي طلع رشا * ايه الدوشه دى ميرفت* تلاقيه التلفزيون شغال شويه ولقيت ميه ساقعه نزلت علينا فقنا شويه ولقينا الناس ملمومه وأمى جابت ملايه غطتنا وكانت فضيحه وكل مانيجى نقوم ننزل عالارض اتسند على امى ورشا جوزها سندها ومروي جوزها طلقها وفضل يضرب فيها رجعنا وفقنا وبقت امى تضرب فيا ورشا جوزها يضربها وعرفنا منه أن بنته وقعت من عالسرير دماغها اتفتحت وجارتها طلعت خبطت مالقتش حد فتح اتصلت بجوزها الراجل قلق على بنته ومراته فتح بمفتاحه لقانا متكومين عالارض وبنهذى من شدة السكر ورمى عليها يمين الطلاق وانا امى رجعت شقتها اكمل انا بقى كمل يا علاء بعد ما طلعت من السجن وعرفت اللى حصل لاختى والفضيحه بتاعتها مع ميرفت ومروي وان مراتي واختي خلاص بقت شاذه جنسيا الصراحه كنت خلاص حاطلقها خصوصا أن هى السبب فى اللى حصل لرشا اختى وهى حكتلى كل حاجه بالتفصيل بس حكمت العقل وقريت عالنت وسألت دكاترة نفسيين وفهمت منهم أن ممكن ترجع لطبيعتها بس حتاخد وقت شويه ولازم تغير العلاقة معاها وتحاول تشوف أوضاع جديده وتكون قريبه من أوضاع السحاق مع مرور الوقت ابتدت ميرفت تستجيب للعلاج فى الاول كان عندها برود جنسي لأنها مبتشعرش بالمتعه غير مع ست زيها وحسيت انها ندمانه وحاولت مع جوز رشا لحد ما ردها وقلتله يعمل زى مانا عملت وفعلا رجع لمراته ورحنا صالحنا حماتى ورجعت ميرفت ملتزمه تانى الست الطيبه الكيوت وطبعا نجلاء سافرت واستريحت لسفرها وسمعنا بعد كده ان الشرطه هاجمت البيوتي سنتر واتقبض علي نجلاء تعتبر خدت جزاؤها لأن هى السبب فى كل المصايب دى ومكنتش حاسيبها ولا ايه يا ميرفت طبعا يا حبيبى عندك حق انا متحولتش لكده غير على ايد نجلاء خمرة وحشيش وشذوذ متصورتش انى ممكن اقعد عريانه كده حتى فى بيتى انا اتحولت لشاذه ولولا خروج علاء كنت حدور على واحده تانيه وتالته اعمل فيها زى رشا كده واخليها زي وادمر حياتها علشان تريحنى مكنتش أتصور انى فى يوم حبقى زوجة مسجون [B]تمت النهايه[/B] ملحوظة[B]* تم اختصار احداث القصة نظرا لضيق الوقت وكان من المفترض عمل سلسله تانيه للقصة ولكني فضلت انهاؤها وتعديل احداث النهايه شكرا لكل من تابع قصتي واتمني انها تكون حازت اعجابكم القصة كانت اولي تجاربي في الكتابه عن السحاق ولولا انها حدثت بالفعل لما كتبتها من الاساس تم تغيير أسماء الشخصيات والتغيير في الاحداث قليلا [/B] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس سحاق
زوجة مسجون - حتى الجزء الثامن
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل