M
Mazen El-5dewy
عنتيل زائر
قصص حصريآ من : -( الكاتب ???? )
السلسلة الاولي
مارفل
البداية
القصه دي نفس فكره سلسله افلام مارفل كل قصه لوحدها زي افلام السوبر هيروز بس مرتبطين ببعض وبيكملو بعض اللي شاف سلسله افلام مارفل هيفهم انا قصدي ايه واللي مشفهاش يتابع القصه هيفهمها قصه واقعيه من حياتنا اليوميه وفيها التاتش الخيالي البسيط
محتوي القصه هيكون كل انواع السكس اللي في الدنيا هنرضي كل الاذواق ( محارم / لواط / شيميل / رومانسيه / ساديه / حيوانات / خولنه / اقدام / ***** ) ايه دا لا ***** ايه ايه المرض دا لا مفيهاش *****…كل جزء هكتب قبليه الشخصيات اللي فيه علشان متتلغبطوش
الجزء الاول
( بيت مايكل )
الشخصيات النهارده
البطل : مايكل 24 سنه ( لسا بدرس جسمي متقسم شويه وطويل. طبعا علشان البطل هنخلي زبره بينيك للصبح مبيتعبش وطوله 200 متر وبيخرم الحيطان … ياعم متتعبناش بقي قلنا كسم قصه واقعيه خلاص اهدي طيب ياانا زوبره طبيعي مقستوش بس هو طويل ورفيع و بيتعب ارتاحت كدا
اختي : مريم 22 سنه ( طالبه جامعه جسمها ابيض بزازها متوسطه طيازها مدوره وصغنونه وحلوه كدا اقصر مني بحاجات بسيطه وبنت ناس في كلامها ولبسها شبه منه فضالي بس علي انضف
امي : مني 48 سنه ( موظفه حكومه بزازها كبار وطيزها متوسه وقصيره ومدملكه وشبه كتير من امهاتنا
ابويا : مجدي 50 سنه ( ابويا موجود في القصه لا هو مات وانا صغير ولا هو مسافر الخليج يشتغل هناك ولا هو زبره مبيقفش وامي بتشتكي منه ولا الهبد دا
اميره : صاحبتي 21 سنه ( مليانه شويه وبزازها صغيره وطيزها كبيره شبه انجي وجدان الممثله بس علي قمحاويه
وراحت ضرباني بالقلم . ايه دا !! لحظه واحده!!! انا ايه اللي جابني هنا دا مش اول القصه ياعم طب ارجع ارجع ارجع ايوااااااااااااااااااااااااااااا هنا ابدا بقي من الاول خالص وبهدوء وبالراحه علشان منسرحش منك
يوم من ايام الاسبوع الساعه 10 بليل
انا : ايوا يابابا جاي اهوه
بابا: اقعد يابني عايزك
انا :طب انجز ياحج والنبي علشان الحق انزل علي القهوه
بابا: قهوه ايه انت بقالك كام سنه في الجامعه مش ناوي تخلص
انا :حاضر يابابا احنا لسا في اول الترم يسخن بس كدا وهظبط نفسي وانجح حاضر
بابا: طب اعمل حسابك لو سقطت السنه دي مش هدفعلك مصاريف تاني وتنزل تشوفلك شغل انا مش هصرف عليك طول عمري
( انجز بقي كفايه حرق )
انا :حاضر يابابا عايز مني حاجه
بابا: غور في داهيه
انا :سلام ياحج
انا :ماما حبيبتي المصروف وفي الانجاز بقي علشان متاخر فانجزي حالك
ماما : مش عيب لما تبقي شحط كدا وبتاخد مني مصروف
انا :انتي عسليه انتي ياعسليه انجزي بقي متاحرقيش زي ابو شنب اللي برا دا
ماما : ياواد اتلم دا ابوك
انا :ايه دا ايه دا ايه دا نفسي اعرف بتحطي الفلوس ازاي هنا
ماما : امك قرعه ياض ههههههه
انا :يخليكي لينا ياقلبي
وخت المصروف وضربتها علي طيزها ايوا عادي انا امي بهزر معاها كدا وبقرصها في فخدتها من جوا كمان وبديها علي قفاها بس كله بالهزار خت الفلوس ونزلت رحت علي القهوه
مشهد القهوه
انا : كل واحد ماسك موبايله وكسم الباقي ياجدعان بلاش بضان بقي احنا نازلين مع بعض انت يابضان انت وهو طب حد هيلعب بلاي ستيشن احا دلوقتي كلكو رديتو
معتز : حد شاف فيلم السكس بتاع البت اللي بتقوله امي نازله ياوليد اخلص اللي كان في السوبر ماركت كلنا في نفس واحد دا قديم نييييييييييك
انا : طب انت شوفت الفيلم بتاع البت اللي بتقولو رجب انت جوزي رجب بحبك يارجب اركبني ونيكني
اندرو : طب ابعتهولي وحياه امك
انا : كسمك خد دا مش هبعتهولك
اندرو : انجز ياعم
انا : خلاص لما اروح هبعتهولك دا انت مطلاب يالا……..خلصنا يومنا الجميل وروحنا واستنوني في الجزء التاني
احا خلصت ايه يعني انت بكسمك مكدرنا بقالك ساعه تهري وترزع في ايفيهات ببضانك الكبيره دي ومورتناش حتي اااااه احححححح اووووووف وفي الاخر تقولنا انتظروني اقعد يالا كمل واخلص ومتردش عليا كمل علطول
روحت بيتنا دخلت اوضتي انا ليا اوضه واختي اوضه وفتحت اللاب وقفلت الباب وخدت لينك الفيلم بعتهوله وبتاعي وقف قلت اضرب عشرايه علي السريع وبعدين لقيت مسدج جاتلي علي الموبايل من اتصالات مبروك كسبت عشر دقايق هديه قلت قشطه اكلم اي شرموطه اهس معاها المهم لقيت اميره اللي ردت بعد متصلت بزبين واحده عامله ايه وبتاع وعاش من شافك طب بتعملي ايه
اميره : شاكلك هيجان
انا : بصراحه اووووي ومعيش غير 10 دقايق باقي منهم 5 ومش هنلحق متعدي عليا بكره ابويا وامي يكونو نزلو واختي راحت الجامعه
اميره : لا ياعم انت كل مره تجيبني الصبح بدري وبروح تعبانه انام اليوم كله
انا : ياعبيطه دا احلي حاجه النيك الصبح والجسم نشيط هاااا انجزي ولا اضربها وعشره في اليد ولا الحوجه لحد
اميره : متمثلش انت هتموت واجيلك
انا : ماشي ياجامده هااااا
اميره : بص انا هق.... تيت تيت تيت
يابنت البضان قعدتي تهري لحد مفصل … لا انا ضربت ولا ارتاحت طب انام طيب وهووب التليفون بيرن
انا :ايه ياكس
اميره : ايه يازب
انا : هتيجي ولا لا
اميره : خلاص هجيلك علي 8 الصبح اكون عندك
انا : قشطه اشوفك بكره رني عليا اول متنزلي من البيت
الصبح استحميت وحلقت وزبط والخ وهي جات ودخلتها اوضتي وقفلنا الباب
اميره: هو واقف كدا ليه
انا : محتاج حنان
اميره : وانا بقي الصدر الحنين
انا : دا انتي الحب كله ياقلبي
اميره : كل بعقلي حلاوه
انا : ايه البتاعه اللي وراكي دي وهي بتلف وشها كنت انا قبلت عليها ومسكت شفايفها بشفايفي ودوبنا في احلي بوسه وادخل لساني جوا بقهاا وامصلها لسانها وهي بتتنهد ودايبه مني وايدي بتمشي علي ضهرها وبضمها في حضني وازوقها من طيزها عليا وانزل امصص رقبتها وابوسها في حلمه ودنها وهي نفسها ابتدي يعلي وبتتاوه براحه ااااه بلاش الحته دي اااااه رحت لاففها ومخلي وشها للحيطه وواقف وراها زبري زي العمود بيزوق في طيزها وحاضنها من ورا ببوسها في رقبتها وايد بتدعك في بزازها والتانيه علي كسها كل دا من فوق الهدوم وانفاسنا ابتديت تعلي انا وهي وراحت لافه مره واحده وخدت شفتي في بقها زي المحرومه وتمصمص في شفايفي وتضمني عليها جامد وايديها حوالين رقبتي فرحت انا بعدت سنه علشان اقعدها علي السرير راحت قالتلي لا لالالالالا خليك خليك شويه شفايفك وحشتني بوسني تاني تاني رحت هاجم علي شفايفها ورفعت ايديها الاتنين لفوق ومسكتهم بايدي الشمال وايدي اليمين بدعك بزازها وشفايفي بتعصر شفايفها وكل دا وهي ضاهرها للحيطه لحد مبقتش قادره تقف وعنيها مقفوله نص قفله وبتقولي قعدني رجلي مش شايلاني سحبتها وانا ببوسها ونزلت بيها علي السرير وهي علي ضهرها وانا فوقيها وابوس في كل حته في وشها والحسلها رقبتها وابوسها في راسها وهي مبتعملش حاجه غير انها بتتاوه وبتتنهد وعنيها بتقفل وبايديها بتضمني عليها رحت بالراحه نازل علي بزازها من فوق الهدوم عصرتهم مره واحده جامد مسمعتش منها غير احلي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااه براحه وبتبصلي بعنيها باستعطاف رحت ضاربها علي بزها ااااااااااااااااه ومسكت البزتين اعصرهم جامد في ايدي وهي بتبصلي وبتتاوه وبتبلع ريقها برااااااااحه علشان خاطري بتوجعني اووووي وانا مبردش عليها رفعتلها التيشرت سنه والبادي اللي تحتيه وبانت قدامي احلي بطن واحلي سوه في الدنيا قعدت الحسلها شويه وهي بتطنها تطلع وتنزل وايديها ماسكاني من عند خدودي وبتشدني عليها علشان ابوسها رحت نفضتلها ونزلت علي كسها من فوق البنطلون ببقي قعدت احرك بقي عليه لقيت في بلل في الكلوت وريحه وحشه حاولت اني اتاقلم معاها معرفتش وبرضو علشان محرجهاش رحت لعبت بدقني علي كسها من فوق البنطلون وطلعت بوستها في بوقها ورحت قالع التيشيرت والشورت والبوكسر ورحت مقلعها هدومها كلها ونايم فوقيها اول مجسمها لمس جسمي علي اللحم يالهوووووووووووووووي علي دا احساس لقيت نفسي بحضنها جامد وابوس فيها وانزل علي بزازها اعصرهم بسرعه زي المجنون وزبي عمال يفرشلها علي كسها من فوق الكلوت وهو مبلول ومش قادر رحت نازل بسرعه قلعتها الكلوت ووانا بقلعه شفت كس مشعر متخلقش من حرب 73 قلت كسمها في طيزها انا هيجان كسم اي حاجه ورحت واقف رافع لها رجليها وهي علي طرف السرير وتفيت علي زبي ورحت بليت صباعي وبالراحه بعبصتها في طيزها قعدت تقولي لا بلاش والنبي بلاش طيزي بتوجعني وانت زبك طويل وبتدخله كله قلتلها متخافيش ياحبيبتي هدخله بالراحه خالص اهوووه مش هيوجعك قالتلي طب استني وطلعت من شنطتها كريم رحت ضاحك وقلتلها منتي عامله حسابك اهوه قالتللي دا كريم مخدر وعلشان الالتهابات وبعدين منا عارفاك مش هتعتقني دهنت الكريم علي زبي وعلي صباعي وبعبصتها في طيزها باول صباع هي نطت لفوق لالالالالاا انت بتعمل جامد فين دا اللي جامد انا لسا اول عقله اهدي بلاش منيكه اااااااااااااااااااااااااااه براحه براحه خلاص اهدي اهوه خلاص دخلت اول صباع اهوه اااااااااااه بتوجعني طب طلعه طيب انتي بتتمنيكي هي دي اول مره يعني وبعدين دا صباع اااااااااااااه ياحبيبي مانت بتدخله جامد وبتتكلم بعلوقيه رحت قلتلها طب خلاص هطلعه ورحت مدخل زبي مره واحده ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااي يابن المجنونه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااه ااااها اهااههاه اااااااااااااااااه يامتخلف اااااااااااااااااااااااه طلعه طلعه بسرعه طلعه وجعتني انا اتعورت طلعه وانا ولا معبرها وعمال ادخل واطلعه بالراحه وهي تصوت وتتاوهااااااااااااااااااااااااه ها لسا بيوجع اااه اوووووووووووي انت دخلته جاااااااااااااااااامد لللللللللليه براحه طب طيب علشان خاطري متدخلوش كله طب استني اااااااااااااااااااااااه طب لالالاالالاالالااللاالاالالا مش كله مش كله علشان خاطري مش كله طب طلعه اخد نفسي وانا مستمر ادخله واطلعه وماسك رجليها الشمال رافعها في حضني وهي بتبوصلي لفوق وعنيها كلها استعطاف ووجع وبتبلع ريقها بالعافيه وترفع نفسها سنه كل لما ادخله جامد لحد مابتدت تهدي وتاخد عليه رحت باصص لها قالتلي اييييه انت هتعمل ايه لا اهدي وغلاوتك لسا واجعنيييييييييييييييييييييييييييييي يييييي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااه ليه كدا ليييييييه لييييييييييه طب ااااااااااااااااااااااااااااه براحه براااااااااااااحه لاااااااااااااااا جامد جامد دخله اووووووووووووي اااااااااه ايوووووووا كدا ااااااااااااااااه كمان كمان كمان كمان جوا اوووووووووووووووي اححححححححححححححححح هجيب يابطتي خلاص لاااااا لا لا متجيبش دلوقتي علشان خاطري كمل كمل مش قادر استحمل خلاص طب طلعه امصهولك شوبه واول مطلعته من طيزها قالتلي هرتني يامفتري مش هجيلك تاني دا انت ايه دا حمااااار انا : دا بيتمنوه ياهبله الحمار دا وملحقتش اكمل الجمله لقيتها واخداه في بقها وبتمص فيه كانت ولا اجدع شرموطه في المص واخده من فوق لتحت وتلخس بضاني وتطلع وتنزل وتخرك صوباعها الكبير علي الراس الحركه دي هيجتني نيييييييييك حسيت اني هجيب رحت ساحبه وقلتلها قومي لفي وهي بتلف سمعت صوت باب الشقه ببص في الساعه احا دي لسا الساعه 10 وامي بتيجي علي 2او 3 العصر قومي يالا البسي بسرعه وانا لبست وقلتلها استني هنا في الاوضه متطلعيش طلعت لقيت امي بتغير هدومها
انا : ايه اللي جابك بدري ياوزه
ماما : انا مرحتش اصلا الشغل كنت عند صاحبتي
انا : طب تقومي تيجي بدري كدا اماما افرضي معايا نسوان جوا
ماما : طيب منا عارفاك صايع وقليل الادب
رحت معلي صوتي وقايل خليكي جوا ياحبيبتي متطلعيش امي جات طبعا انا بعمل كدا لان هو دا الحل الامثل مفيهاش غير كدا وامي بصتلي وبتقولي متخلف انا مخلفا متخلف
انا : طب اقعدي بقي في اي حته علشان اخلص مع صاحبتي بسرعه
راحت ضاحكه وقالتلي والنبي لاتتوكس منتش فالح في حاجه رحت بايسها وقلتلها اعمليلنا فطار بقي ورجعت اوضتي قلت لاميره انا هخرج افتح باب الشقه بالراحه واروح اشغل امي باي حاجه اول ماقولها لا انا هاكل بيض تطلعي تمشي وتسيبي الباب مفتوح ومشيت تمام والبت مشيت وانا رجعت قفلت الباب ودخلت استحميت رجعت لقيت امي واقفه في اوضتي
انا : ايه ياوزه جايبه الاكل بنفسك
ماما: مين كان معاك هنا ؟؟؟
انا وانا داخل الاوضه شميت ريحه برفان اميره ونسيت خالص افتح الشباك قبل ماستحمي او ارش من برفاني وطبعا ريحه البرفان حريمي
انا : دي كانت بنت معايا وخلصت قوام قوام
ماما : متستهبلش وتعمل اكنك بتهزر لانه كان في فعلا بنت هنا وريحتها اهي شامم
انا : مش شامم حاجه تلاقيه برفانك انتي
ماما : طب والكريم دا بتاعي برضو
انا : ( يابضااااااااااااني علي القرف اتقفش بسبب حته انبوبه ) ايه دا كريم ايه دا جبتيه منين دا تلا..... ولسا بكمل لقيتها ضرباني بالقلم وبتقولي انا هقول لابوك لما يرجع ياوسخ انا كان اول مره امي تضربني وانا كبير كدا
انا : طب اطلعي برا كدا وزقتها برا الاوضه وعمال افكر هخلع من الحوار دا ازاي .............. انتهي الجزء الاول
طبعا اللي هيقولي الجزء اللي جاي متوقع واالي هيحصل فيه استنتجناه احب اقوله اهدي كدا علي حالك ووغلاوتك عندي لهفاجاك
الجزء التاني
(بيت مايكل 2 )
الشخصيات الجديده
مرنا 21 سنه ( وصفها وملامحها في القصه تحت)...بطله القصه
انا : طب اطلعي برا كدا وزقتها برا الاوضه وعمال افكر هخلع من الحوار دا ازاي .............. وبعدين بقي في القرف دا ابويا لو عرف هينيكني اقل واجب هيطردني من البيت واصحابي مش هينفع ابات عندهم طب وشقتنا القديمه احااااااااااااا دا خد مني المفتاح وقرايبي كلهم ابضن من بعض مفيش غير خالتي قاعده لوحدها بس دي بضان ولا تطاق بتقفل باب الشقه من الساعه 10 وانا بحب اسهر و كسم القرف اللي في حياتي باااااس لقيتها انا البس واروح الجامعه في الانجاز ولسا الساعه بتاع 11 اهيه قمت لبست وطبعا امي مبتبصش في وشي رحت دخلت علي شنطتها خدت فلوس ونزلت ركبت مترو ورايح علي الجامعه واقف في المترو في امان **** رايح محطه منشيه الصدر (جامعه عين شمس ) ولقيت راجل مليان شويه وابيض ومرجع شعره لورا وناعم تحسه خول شبه الفراخ وماسك في ايده جرنار والمترو زحمه يعني واقفين ملزقين في بعض مع ان الساعه 11 او 12 الضهر والمفروض يكون رايق حبه المهم لقيت حاجه كل شويه تخبط في بتاعي بصيت تحت لقيت ايده وماسك الجرنار والجرنار بيخبط في بتاعي شويه ونفس الكلام وكل لما ابص تحت الاقي الجرنار بيخبط طب وبعدين دا قصده ولا لا وانا اصلا نازل من البيت هيجان لاني مجبتهمش مع اميره وزبي ابتدي يقف قلت لا احااااا مش هينفع انا في مترو وشغل الحككان دا مش هينفع و اتفتح باب المترو والناس بتزق تطلع وتنزل وببص تحت لقيت صباعه الكبير بيحركه علي زبي انا اتفاجئت اول مره اشوف كدا حقيقي فمش عارف اعمل ايه لقتني ببصله ومستغرب هو غالبا خاف او معرفش في ايه لقيته نزل قلت انزل وراه طب وبعد منزل انا ماليش في الخشن ولا اروح وخلاص ووانا بفكر كان باب المترو قفل قلت خلاص كسمه كملت وصلت الجامعه طبعا كسم الزحمه بسبب بتوع تجاره والسن اه نسيت اقولكم انا في صيدله يعني اخر مبني في الجامعه ومريم اختي برضو صيدله بس انا سقطت سنتين فانا وهي في نفس الدفعه . كلمتها مبتردش قلت تبقي في محاضره كلمت الشله الوسخه ولا واحد نزل ماهو محدش فيهم بينزل في الايام الاولي فضلت قاعد احرق في سجاير وشاي لحد ماقبلت جهاد واقفه مع صحابها
انا : ازيك يابنتي عامله ايه
جهاد : تمام الحمد *** غريبه يعني نزلت اهوه
انا : ظروف بقي اهندسه مشفتيش مريم
جهاد : محاضرتها قربت تخلص
انا : طب مشقتيش اي كلب اعرفه انا خللت من الوقفه
جهاد : لا محدش من الفشله نزل ههههههه
انا : (تقل ددمم امك ) حبيبتي ياجهاد طب اسيبك انا مع صحابك
وبلف عيني علي صحابها بنت زي القمر بيضه بياض اجنبي مش بياض الفلاحين لا اجنبي وشعرها اصفر عاملاه ضفيره واحده ديل حصان طويله نسبيا ورفيعه عنيها لونها اخضر ووشها مدور وخدودها تتاكل اكل شبه اليكساندريا دادريو مع اختلاف لون العينين وطيزها واخده كيرف كدا اكنها بتلعب سكوات حاجه كدا عود فرنساوي اصيييل وبزازها علي اد كف ايدك حاجه مش عارف اوصفها من فجرها ولابسه تشيرتايه بيضه وبنطلون جينس ازرق وتحسها ملاك علي الارض انا تنحت شويه باصصلها وكل اللي واقف متهييالي خد باله وانا رحت لامم نفسي وقلتلها انتي معانا هنا في الكليه قالتلي اه في سنه تانيه قلتلها اصل اول مره اشوفك قالتلي عادي يعني رحت هازز دماغي بابتسامه بلهاء وقلت لجهاد طب هطير انا بقي وفضلت ارن علي اختي اخيرا ردت
انا : انتي فين
اختي : لسا مخلصه ليه
انا : اصل انا في الكليه
اختي : بجد فين
انا : هتلاقيني عند الملعب جنب المبني
اختي : طب انا جيالك سلام
اول ماجات اختي : غريبه ايه اللي جابك
انا : بص بقي ياستي موضوعين ركزي معايا فيهم انتي عندك محاضرات تاني
اختي : اه بس الدكتور مجاش
انا : طب بصي بقي اول موضوع مين اللي هناك دي
اختي : فين دي
انا : اللي واقفه مع جهاد اللي لابسه تيشرتايه بيضه
اختي : انهي
انا : اللي هناك دي متشاوريش بقي متبقيش متخلفه اللي عامله ضفيره
اختي : اااااااااااه دي مرنا
انا : لا والنبي عرفتها انا كدا انجزي قصه حياتها ايه
اختي : اشمعنا يعني
انا : عجباني هاااا
اختي : بص ياسيدي دي محدش يعرف عنها حاجه دي زي العسكري في الكليه والاولي علي دفعتها بتنزل تحضر وتروح واللي يعاكسها بتشبشبله واسلوبها وحش اصلا مع البنات والولاد يعني ملهاش غير الشله اللي واقفه معاها دي ومصاحبينها علشان هي شاطره وانسي ياروح قلب اختك انك حتي تقعد معاها في كافتيريا الجامعه
انا : طب خلاص دا انتي بومه الموضوع التاني بقي امك الصبح قفشتني كنت جايب بنت في البيت انتي لسا هتبرقي اسمعي بس هي مشافتهاش هي شمت البرفان بتاعها بعد منزلت ولقت انبوبه مرهم مخدر موضعي وحالفه لتقول لبابا وانتي عارفه بقي الباقي
اختي : طب انت عايزني اعملك ايه ادي اخره النجاسه
انا : طب ياستنا الشيخه بصي بقي احنا هنروح سوا مع بعض ولو ابويا كلمني هقوله ايه العبط دا انا في الجامعه من الصبح معاكي وحضرنا المحاضرات سوا وانا هنقل منك اي حاجه وانتي وحياه امك متقلقيش وتخليكي واثقه من نفسك وهو بيكلمك وتعالي نتصور كام صوره كدا يبقي اثبات ان انا جيت
اختي : لا والنبي دا علي اساس ان ابوك هيصدق وامك هتسكت
انا : طب اعمل ايه طيب ماهو مفيش غير كدا
اختي : يعني انا دا بس المطلوب مني
انا : ااااه دا بس
اختي : ماشي بس انا ليا شرط
انا : هااااا
اختي : تنزل معايا الكليه كل يوم وتحضر
انا : متخافيش انا شكلي هنزل كل يوم
اختي : طب يافالح هتروح ولا هتعمل ايه
انا : مستعجله ليه بس كدا استني بس انتي ليكي كلام مع مرنا دي
اختي : اه بس علي خفيف
انا : طب متقومي ترغي في اي هري معاها وانا اخش ابرشوت زي الافلام
اختي : متحرجنيش مع حد عارفه لسانك طويل هتقولك كلمه مش هتعجبك هتقوم متعصب عليها هتتخانقو وانا اللي بشيل وراك
انا : بتشيلي ايه يابت دا انتي في الجامعه علي حسي هو في كلب يعرف يكلمك ولا حتي يبصلك بصه متعجبكيش
اختي : انت فرحان بايه فرحان بانك فاشل وصايع وملموم علي شله شبهك
انا : شله شبهي مش الشله دي اللي عملالك تمام في الجامعه لولاها كان زمانك بتتعاكسي ليل ونهار
اختي : ياعم اتنيل انت وهما
انا : طب انجزي بطلي حرق قومي اهري في اي حاجه معاها
اختي : مصمم برضو
انا : اه وانجزي
وقامت اختي راحت لها قعدو يرغو بتاع خمس دقايق وانا مش علي بعضي رحت قايم رايح لهم دخلت عليهم
انا : ازيك
مرنا : تاني منتا لسا **** عليا من شويه
انا : هو السلام بفلوس يعني
مرنا : ااااه لذيذ وكدا
انا : يا جاااااامد
مرنا : لا دا انا اعجبك اوووي
انا : في مواهب تانيه ولا محفظينك الكلمتين دول
وراحت اختي شدتني من كوعي علشان اهدي شويه رحت باصص لها وقلتلها لا عادي دا كلمتين بتقولهم هي بس علشان محدش يعاكسها ويفتكروها بنت جامده وناشفه لكن هي اضعف من الجوافه
مرنا : وانت ايش عرفك بقي بتقري الافكار
انا : فضلت متنح شويه في عنيها وبعدين قلت لاختي يالا يالا دي طلعت هبله
مرنا : هي مين دي اللي هبله
انا : قشطه قشطه
مرنا : خد هنا انا بكلمك مين دي اللي هبله علي فكره انا ممكن اسمعك احلي كلام
انا : ياسلام وكمان بتكتبي شعر وايه تاني يافنانه لقيتها ضحكت وقالت انا مشفتش في برودك قبل كدا
انا : وايه كمان
مرنا : انت مستفز بجد
انا : في حاجه تانيه ولا خلاص كدا
مرنا : مش عارفه اقولك ايه و****
انا : وطالما مش عارفه ومش طايقاني ايه اللي مخليكي واقفه لحد دلوقتي معايا مسبتنيش ومشيتي ليه انتي لسا هتبسبسي يالا يامريم مش قلتلك هبله وسبناها ومشينا ومفكرتش حتي ابص ورايا واختي بتقولي ايه اللي عملته دا قلتلها فكك منها انا اصلا دماغي مشغوله بحوار امك دا ومعرفش اهي جات كدا يالا نتصور ونروح
وروحنا اول مدخلنا البيت
انا: ماما العسليه وحياه امك اي اكل مش قادر مفرهد ماما انتي ياوليه مبترديش عليا ليه طب انتي كويسه طيب يامريم تعالي شوفي امك مالها
بابا: انت يازفت بصوت زعيق يرج البيت
انا : ايوا يابابا ايوا خير في ايه
بابا : ايه اللي امك بتقوله دا
انا : بتقول ايه هي عايزه تتكلم اصلا بقالي ساعه بقولها عايز اكل
بابا: كنت جايب بنت معاك في الاوضه صح ؟ عايز تنجسلي البيت ياوسخ مش كفايه مستحمل فشلك مش خايف علي نفسك خاف علي اختك
انا : اييييييييييييييييه هي اي هيصه براحه بس كدا وحده وحده افهم بس ايه اللي حصل بنت ايه ونجاسه ايه
بابا: تعالي ياماما وقوليله اللي بيلف ويدور دا علشان انا ماسك نفسي عليه بالعافيه
ماما: البيه ابنك كان جايب بنت في الشقه
انا : هههههههههههه ياماما متهزريش بقي بتعملو حوار عليا اه يارايقين طب خلصوا كدا وانا هخش انام ولما نصحي نكمل هزار
بابا : خد يالا ياخول اقعد هنا ( ابويا طالما شتم بالالفاظ دي يبقي جاب اخره ) انت هتستهبل ياروح امك
انا : لحظه واحده بس كدا في سوء تفاهم انا كنت في الجامعه انا ومريم بنات ايه بقي ونجاسه ايه
بابا : وايه اللي يثبت انك كنت في الجامعه
انا : يعني ايه ايه اللي يثبت انا رايح الجامعه هجيب اثبات ليه اصلا وبعدين لو طلعتلك اثبات معني كدا اني عامل حسابي واني عامل مصيبه
بابا : بتتذاكي يعني علينا وعايز تطلع امك بيتهيالها حاجات
انا : ياعم انا اغبي من كدا وبعدين فلنفرض اني جبت بنت مش اللي هتيجي دي هتاخد فلوس ولا جايه لسواد عيوني وانا معيش فلوس اصلا هجيبها ازاي
مريم : و**** يابابا مايكل كان معايا في الجامعه وحضرنا سوا ااااه استني احنا متصورين في المدرج اهوه
حسيت ان ابويا هدي شويه لانه بيثق في اختي وامي واقفه هتتجنن فجاه لقيناها صوتت لااااا اصل انا مش عاميه منتا مش هتستعماني راح ابويا مهديها وقالها خلاص هشوف انا الحوار دا وطبعا وش ابويا مصدقش الكلام دا بس قشطه كويس اني خلعت .. دخلت اوضتي شويتين ولقيت اختي جايالي وميته من الضحك بتقولي ايه الجبروت دا امك صعبت عليا هتتجنن علي ايدك حرام عليك قلتلها يعني اعمل ايه يعني سيبك بقي حوار وخلص
اختي : عجبك كدا اللي انت عملته الصبح مع مرنا دا مشردينلها علي الجروب
انا : وهما عرفو منين
اختي : هو انا مقلتلكش اصل انا بصراحه حكيت الحوار لصحابي بسلامه نيه وهما مصدقو وقالو لبعض لحد مالكليه كلها عرفت
انا : احسن علشان تتعلم الادب
اختي : حرام عليك ماهي كانت في حالها دا انت مؤذي
انا : وحياه امك منتي السبب انتي اللي مشردلها مش انا وامشي اطلعي برا عايز انام
صحيت بليل كان كله نايم وماعيش فلوس اجيب سجاير رحت داخل عند اختي اوضتها لقيتها نايمه مريم مريم انتي يابنتي لقيتها مقتوله رحت فاتح شنطتها وخت فلوس ووانا طالع لمحت نص بزها طالع من الكات اللي لابساه ومش لابسا تحتيه سنتيانه قلت احا ايه القرف دا دي اختك ياخول اتلم بس منظر بزازها جامدين نيييييك قلت المسهم هي نايمه مش واخده بالها اكني بغطيها وبعدين فوقت وقلت لا احا ملقتش غير الغلبانه دي انت للدرجه دي متناك وسبتها ونزلت جبت سجاير ولقيت اندرو بيرن عليا الو ايه يابضاني
اندرو : الحقني يامايكل ........................ انتهي الجزء الثاني
الجزء الثالث
(بيت اندرو)
الشخصيات
اندرو 23 سنه ( بيشتغل في بنك قصير مش تخين ولا رفيع وقمحاوي دقنه كامله وشكله عادي زي اي شاب
اميره ( اخت اندرو) 19 سنه ( قصيره و مليانه شويه من طيزها وبزازها اكبر من سنها قمحاويه برضو وبتدرس في جامعه خاصه
طنط منال (ام اندرو) ( اواخر اربعينات ست بيت طيزها وبزازها كبيره بيضه وشعرها صبغاه احمر بطايه من الاخر وبتمشي تشخلل من كتر الدهب
انا: الو ايه يابضاني
اندرو : الحقني يامايكل
انا : ايه في ايه حصل ايه
اندرو: انا في مصيبه كبيره يامايكل
انا: ياعم اهدي بس وقولي مالك
اندرو: مش هينفع تليفون عدي عليا في البيت او اجيلك
انا: طب منتقابل علي اي قهوه
اندرو: مش هينفع وحياه امك ياعم
انا: خلاص خلاص اهدي هعدي عليك وصلت تحت العماره واتصلت بيه ينزل يفتحلي باب العماره خير ياعم بصاني مالك
اندرو: اطلع بس نتكلم فوق
انا: امك لو صحيت ولقتني عندك الساعه 2 بليل كدا هتنيكنا
اندرو: ياعم وانت اول مره تيجي
انا: ماشي بس مش جايلك الفجر ياابو نيكه
اندرو: خش بس خش علي الاوضه ومتعملش صوت
انا: متعملنا اي حاجه نشربها امك معلمتكش تضايف الناس
اندرو: ياعم انا في ايه ولا في ايه
انا: لحظه واحده كدا انت في مصيبه صح
اندرو: اه
انا: يعني المصيبه حصلت صح
اندرو: اه
انا: هتفرق بقي بكسمك كوبايه الشاي اللي هتجيبهالي دي هي دي اللي هتعطل حل المشكله
اندرو: ياعم انت رايق وانا محتاس حوسه نيله
انا: ياعم اعمل شاي وتعالي بس وروق كدا
اندرو: ماشي بس متبعبصش في حاجه
وانا قاعد مستنيه امه دخلت عليا
ام اندرو : مش تقول انه مايكل عمال تقولي صاحبي صاحبي وطلع الموكوس دا اهلا ياعم
انا: ازيك ياطنط عامله ايه
ام اندرو : كويسه ياحبيبي بس في حاجه شغلاني كدا
انا: خير ياطنط
ام اندرو : يعني امك معلمتكش انه مينفعش تزور حد الساعه 2 بليل
انا: لا بصراحه ياطنط معلمتنيش انتي عارفه اني البكري وهي كانت عروسه جديده وبتفرح مع جوزها فمكنتش فاضيه تربي بصراحه
ام اندرو : هههههههههههههه ماشي يابولسان طويل
انا: وبعدين ياطنط دا انا واكل شارب نايم شاخخ هنا فعادي بقي صباحك فل
ام اندرو : ايوا بس دلوقتي في بنت علي وش جواز ميصحش
انا: مين ميرو دي لسا بشخه جواز ايه ونيله ايه
ام اندرو : ياواد اتلم دي ست البنات
انا: علي حق ياطنط يالا تصبحي علي خير
ام اندرو : شوف الواد وقله ادبه
انا: ياطنط بقي كفايه حرق تعبتيني وانت ياعم بتاع ايه بتعمل شاي علي الفحم متنجز
اندرو: اهووه جيت اهوه
انا: حط ياعم الشاي ونيم امك بقي كلت دماغي
ام اندرو : راحت ضرباني في كتفي بقي كدا انا شوف مين بقي اللي هاااا......اقول
انا: لا خلاص والنبي هتلم اهوه يالا تصبحي علي خير
اندرو: ادي ام الشاي اهو محتاج حاجه مني تاني
انا: لا ياعم تسلم انت وامك خير بقي
اندرو: بص ياسيدي انا هقولك علي حاجه معرفش رد فعلك ايه بس انا ورحمه ابويا ماليا غيرك انت عارف علطول بجيلك في اي مشكله وكنت فاكر اني هحلها لوحدي بس وسعت مني اوووي
انا: انجز يابن الممله يااوفر
اندرو: لا منتا تهدي كدا وتسمع علشان الحوار طويل نيييييك
انا: اولع عادي في الاوضه ولا اطلع البلكونه
اندرو: لا عادي ولع وهات سيجاره بس استني اقفل الباب بالمفتاح
انا: هاااااااا ياعم قوول
اندرو: مايكل انا متناك
انا: ما طبعا متناك علشان جايبني في نص الليالي عمال تح
اندرو: لا انا اتناكت بجد.......... مالك متنحلي ليه
انا: كمل يااندرو سامعك
اندرو: مش مصدقني طبعا
انا: فلنفرض ان انت خول ياعم واتناكت بتحكيلي ليه بقي عايزني انيكك يعني ولا ايه مش فاهم ؟
اندرو: ياعم وانت بتعتق انت اي خرم بترزع فيه
انا: طب بص ياعلق كلمتين ابرك من جرنار علشان انت شكل الخيال نايكك اسمعني بس كدا انت خول وبتتناك ميفرقش معايا انت كبير مش صغير دي كسم حياتك هنصحك من هنا لبكره هتكسمني وتكمل عادي حوار اني انيكك دا صعب لسببين اسمع بس وسيبني اخلص علشان نقطم الخرا دا اول سبب اني ماليش في الخشن وتاني سبب انك هتبقي حساس من ناحيتي نيك يعني لو بنهزر مع بعض عادي زي اي شباب وبعبصتك مثلا قدام العيال اصحابنا هتاخدها علي صدرك وتحس اني بستخولك لو جينا اتخانقنا في يوم هتخاف مني وتحس اني كاسر عينك وبدل منا صاحبك اللي بتلجاله هبقي انا اللي بتخاف منه ومتخافش سرك في بير ولا اكنك قلتلي حاجه والمعامله عادي زي ماهي ولا الدموع حلو الكلام يالا انطر انا بقي
اندرو: ياعم اهدي علي ميتين امي ايييييييييييييه هو فرح واي رغي مش دي المصيبه لسا اتقل
انا: احا هو في اتقل من كدا
اندرو: اه واسمع ومتقاطعنيش ......... انت عارف اني بتفرج علي سكس كتير نيك من اعدادي كنت طبيعي نيك وعادي بضرب عشرات كتير علي افلام عاديه لحد محصلي حاله تشبع منها ولقتني بنجذب لفيلم شوفته لواد بيتناك من بنت لابسه زبر صناعي يعني هي اللي بتنيكه وسرحت شويه وبقيت اتفرج علي افلام شيميل اللي هما بنات عندهم بزاز عادي بس بدل كسهم زبر
انا : عارفهم ياعم كمل
اندرو : اتسحلت فيهم بدايه ثانوي وكنت مبهور بيهم نيييييك وكان نفسي في واحده منهم بعدين حصلي زي حاله تشبع شويه لاني خلاص معظم افلامهم وطريقتهم في النيك حفظتها ابتديت اخش علي افلام البعبصه يعني بنات تبعبص ولاد تبعبصو بقي وهو بينيكها او وهي بتمصله او فيلم كامل بتبعبص فيه لحد مينزلهم في الفتره دي ابتديت اتخيل اني مكان البطل اللي بيتبعبص وخصوصا ان دا سهل وممكن يتحقق لان الشيميل مش هلاقيها والازبار الصناعيه صعب تلاقيها في مصر والبعبصه دي اي بنت عاديه ممكن تعملهالك وقريت ان البروستاتا عند الراجل في طيزه وانها هي اللي بتهيجه اكتر وكدا مالك بتبصلي كدا ليه قرفان مني
انا : ياعم قرفان ايه بس اصل انت بتحرق في تفاصيل ونسيت اني كسم دكتور وعارف الهري دا
اندرو: طيب وطبعا عارف اني في البنات ابيض خاام نييك اخري عشرات وبتكسف حتي اشتم بنت ابتديت ابعبص نفسي في الاول اتوجعت كتير ومكنتش مستمتع خااااااالص وقلت ايه الهبل دا انا كدا هقلب خول لا ياعم فاكس لحد ماقلت طب منا طالما علي الحقيقه جبان اجرب علي الفيس اعمل اكونت واشوف الدنيا علشان مطولش عليك ابتديت استمتع باني اقول لواحده اني خول وبتناك ونفسي تبعبصيني والهري دا رغم اني متناكتش اصلا بس بحس بمتعه طبعا اللي تشتم وتقفل واللي يطلع ولد ويبعتلي زبره واللي يطلع ولد برضو وعايزني اتكلم عن امي واخواتي لحد برضو محصلي حاله تشبع منها وبقيت نفسي اقول الكلام دا لناس انا اعرفهم اشوف رد فعلهم بس خايف طبعا من الفضيحه وبتمني ان واحده منهم تطلع بتحب دا ساعتها كنت هواجها في الحقيقه وبنفس الاكونت المزور دا وبعت اضافات للبنات اللي اعرفهم وكلهم بلا استثنا حتي اللي عارف انهم شراميط عملولي بلوك من غير حتي ميردو
انا : انت عبيط يالا يعني الاكونت بتاعها وهترد عليك حتي لو ليها في كدا هي اللي هتخاف علي نفسها انك تاخدلها سكرين شوت
اندرو: منا معرفش بقي وبعدين انا كان كل املي انها تشتمني بس كنت بهيج نييك لما بنت تشتمني وتقولي يالا ياخول او اشكال وسخه حتي لو عملت بعديها بلوك عادي الكلام دا
انا : والاكونت دا بقاله قد ايه
اندرو: تقريبا من حوالي سنتين
انا : ووصلت بيه لحاجه
اندرو: بصراحه لا
انا : طب فين المصيبه
اندرو: يابني اتقل لازم تعرف الحوار بدا ازاي
انا : ماشي كمل
اندرو: في حاجه نسيت اقولهالك انا من كتر ضرب العشره زبري لما بيهيج مبيقفش لازم انا اللي اوقفه بايدي لكن لوحده استحاله يقف بيقف في الاخر بس لما اقعد العب فيه غير كدا لا
انا : طبعا منتا هريت كسمه عشاري
اندرو: اكملك اول علاقه حقيقيه ليا كانت شبه متخلفه كنت راكب عربيتي وعلي الدائري لقيت واحده شكلها بيئه نييك لابسه عبايه سودا وشبشب ومطلعه شعرها من الطرحه ومش حاطه ميكاب وشكلها شقيان نيك وواقفه غالبا مستنيه ميكروباص
انا : لا هو مش غالبا هو اكيد
اندرو: المهم يابضاني قربت ناحيتها وقلتلها تحبي اوصلك في حته طبعا انا شكلي ابن ناس نيك والعربيه نضيفه فهي افتكرتني بشقطها فمردتش عليا قلتلها لا انا مش بعاكس حضرتك انا بوفرلك تمن الميكروباص وبدل ماتتحرقي في الشمس لقيتها قربت وبتقولي انا رايحه ناحيه شبرا الخيمه يابيه قلتلها طريقي ولا هو طريقي ولا نيله بس لو كانت قالتلي رايحه حلايب كنت قلتلها طريقي برضو المهم ركبت ومعاها كيس اسود معرفش فيه ايه
المتسوله: اول مركبت يخليك يابيه و**** ماعايز اتعبك
اندرو: ياستي الناس لبعضيها وحطي الكيس اللي معاكي علي الكنبه اللي ورا وطبعا انا مكسوف مش عارف اقول ايه وشويه
قلتلها بتشربي سجاير
المتسوله: شكرا يابيه مينفعش وكدا علشان الناس شاكلك من منطقه نضيفه يابيه
اندرو: ياستي كلنا واحد وفجاه لقتني ببص علي رجليها وهي متوسخه وعرقانه ومعرفش لقيتني هيجت ليه وبقيت بببلع ريقي بالعافيه وايدي اللي ماسك بيها السيجاره بتترعش و لقيتني بقولها هو انتي بتشتغلي ايه قالتلي انا بشتغل في اي حاجه فيها رزق
اندرو: ايوا زي ايه يعني
المتسوله: كنت شغاله عند كوافير ومره وقفت بعلب سجاير في الشارع ودلوقتي بخدم في البيوت
اندرو: خدمه بس ولا حاجه تانيه هههههههه
المتسوله: قصدك ايه يابيه لا انت شكلك ابن ناس متخلنيش اعملها معاك وافرج عليك اللي يسوا واالي ميسواش
اندرو: ياستي اهدي انا بهزر
المتسوله: وانت تعرفني علشان تهزر معايا نزلني بدل ماصوت واعملك فضيحه
قلت طالما كدا كدا نازله اجرب اتشرمط وابقي عملت اللي نفسي فيه ورحت قعدت اهدي في السرعه و قايلها خلاص اهدي هنزلك متخافيش مني انا اصلا خول قالتلي منا عارفه انك راجل خول وابن وسخه قلتلها طب ماتبعبصيني قبل متنزلي قالتلي يخيبك راجل ابن متناكه صحيح وانا كل لما هي تشتم انا اهيج ولقيت زبي بيقف لوحده من غير مالمسه قلتلها وانا بترعش انا متناك وامي متناكه اديني بعبوص علي السريع بقي وصدقني يامايكل انا كنت في حاله هيجان كامله مش مدرك انا بقول ايه وقلبي بينبض جامد وببلع ريقي بالعافيه قالتلي اقف يابن المتناكه اقف وبتصوت والناس ابتدت تلاحظ رحت معرفش ايه اللي خلاني احط ايدي علي فخدها قلت ماهي خربانه خربانه لقيتها لفت ورزعتني بتاع 50 قلم علي وشي واحلي الشتايم اللي ممكن تسمعها وانا معرفش ايه اللي خلاني مبسوط اني بتهان كدا ووسط الشارع وبتاعي مش عايز ينام طبعا انا كنت وقفت ووهي بتضرب انا بفتح لها باب العربيه وبزوقها برا عايز الحق اجري بدل ماتمسك وهتناااااااااك حرفيا وهي تشتم وتصوت وتضرب لحد معرفت ازقها برا ورحت دايس بنزين قبل محد يلحقني وجاري والباب مفتوح رحت قافله بسرعه ولقيت ان في عربيات من اللي علي الدائري بتزنق عليا عايزه توقفني والحمد *** لقيت اول نزله عربيات مافيش بيني وبينها بتاع 50 متر ورحت هربان عليها وعايز اجري باي طريقه قعدت احور بالعربيه كتير لحد مفلسعت ورحت ركنتها في حته بعيده عن البيت شويه علشان لو حد قاطرني ومش واخد بالي منه ونزلت جري علي البيت كنت مرعوووووووووب بمعني الكلمه تاني يوم قلت انزل اروح الشغل وخايف يكون حد عند العربيه المهم نزلت وركبت وطلعت علطول ببصص لقيت الكيس بتاع اليت المتسوله رحت فاتحه وباصص لقيت فيه قميص نوم وكيس في اكل طبعا عفن من الركنه والبوك بتاعها في بتاع 30 جنيه وبطافتها وصورتها وموبايل سامسونج صغير وشويه ورق مكتوب فيهم عناوين محتلفه مسكت الموبايل لقيت زبين رنه رحت واخد كل حاجه وطلعت علي بيتنا ومسكت قميص النوم قعدت اشم فيه معرفش ليه واضرب عشره
انا : طب مرمتش الحاجه ليه يابن الجزمه انت غاوي بهدله
اندرو: انا قلت استمتع شويه وارميها ووانا بشم في القميص لقيت الموبايل بيرن الو ايوا مين
المتسوله: انا صاحبه الموبايل دا
قلتلها انا لقيته في الشارع مرمي في بوك فيه بطاقه و 30 جنيه قالتلي اه دي حاجتي قلتلها طب اسمك ايه علشان اتاكد انه انتي قالتي دينا السيد قلتلها طيب اسيبهولك فين مع الحاجه تيجي تاخديهم قالتلي انا هقابلك يابيه في اي حته لحسن انا شغلي كله علي الموبايل وحالي واقف قلتلها لا مش هينفع اقابلك علشان انا عايز اعمل خير في السر قالتلي يابيه **** يباركلك ويزيدك انا هاخده وهمشي علي طول قلتلها مش هينفع هو كدا هسيبهولك في حته مش هينفع تشوفيني يااما انا هرجعهم مكانهم وحد غيري يلاقيهم بقي وانتي وحظك
المتسوله: انت لقيتهم فين يابيه
اندرو: لقيتهم في في في فشبرا الخيمه
المتسوله: انت اللي وصلتني صح
اندرو: وصلتك فين
المتسوله: يابيه متخافش مش هاذيك ولا هعمل حاجه انا بس هاخد الموبايل وامشي من سكات والمسامح كريم
اندرو: لا اخاف بصراحه وانتي ايدك طويله زي لسانك
المتسوله: هههههههههههههههههه متسترجل يابيه مالك خايف من بنت مش عيب علي شنبك علي العموم شوف المكان اللي يريحك وانا اجيلك
اندرو: طب النهارده علي الساعه 7 المغرب كدا هقابلك في بنزينه كدا بعد العاشر السلام عارفاها
المتسوله : ايوا اللي في مدينه نصر
اندرو : لا مش هي بقول العاشر السلام مش الحي العاشر
المتسوله : اللي بعد الموقف
اندرو : ايوااااااا هي دي
المتسوله: اللي اكنك رايح علي المطار
اندرو: ايواااااااااا بالظبط هستناكي هناك
انا : انت يابني غاوي فرهده وقرف ووجع قلب
اندرو: انا قلت اروح اوديهولها وبعدين صعبت عليا يعني تلاقي دا الموبايل اللي حيلتها ولا حاجه
انا : طب ياابو قلب خسايه كمل
اندرو: رحت هناك كدا كدا الطريق دا صحرا انا عارفه مفيهوش غير البنزيه دي بس قريب من الموقف يعني تتمشي من الموقف 10 دقايق تبقي عندي قاعد في العربيه مستنيها ومرعوب فشخ قلت لو عملت حاجه هقول انها متسوله وبترمي بلاها وبعد ساعتين لقيت اللي بيخبط علي الازاز فتحتلها الباب بصيت ورايا اشوف حد معاها او مستنيها قالتلي متخافش افتح ياخول انا لوحدي انت مش مستاهل اجيبلك حد ركبت وقالتلي فين الحاجه قلتلها اهيه خدتها واطمنت عليها قالتلي معلش متاخذنيش انت لو راجل مكنتش عديت وراك لكن ههههههههههههه قلتلها مش عدتيها واطمنتي يالا بقي اتكلي علي **** قالتلي احا والمواصلات اللي دفعتها طلعت 50 جنيه وادتهالها قالتلي 50 بس يالا مش هتفرق وبعدين ايه الابيض اللي علي القميص
اندرو: دا تلاقيه وساخه ولا حاجه
المتسوله: وساخه اااااه دا انت خلصان خالص طب مش عايز حاجه مني قبل مانزل
اندرو: حاجه زي ايه يعني
المتسوله: ابعبصك بصوابعي الحلوه دي ارزعك كام قلم علي وشك امسح بكرامه كسمك الارض هههههه انت بتعرق دا انا لسا بتكلم معملتش حاجه
اندرو: طب انا ملكك اعملي اللي عايزاه فيا
المتسوله: طب اطلع قدام شويه في الدرا كدا
اندرو: حاضر هنا كويس
المتسوله: انا قلتلك اقف ياخول كمل قدام شويه
اندرو: حاضر حاااضر
المتسوله: هههههه احا علي الشنبات بس اقف هنا كويس ها هتدفع كام
اندرو: هدفع فلوس
المتسوله: اومال هتدفع بيض ياكسمك
اندرو: طب انا مش معايا غير بتاع 220 جنيه
المتسوله: حلوين يامتناك يالا نزل البنطلون شويه وارفع نفسك لفوق
اندرو: مايكل انا مش قادر اكمل حاسس اني شكل بقي وحش اووي قدامك
انا : ياعم يعني انت حكيت دا كله وجات علي دي وبعدين انت عايز تجكي انت مستمتع بانك بتحكي خولنتك لحد وكنت هتتبسط اكتر لو بتحكي لبنت مش بتحكيلي صح متجاوبش ولا تبص في الارض كل واحد يستمتع بطريقته كمل متخافش
اندرو: بعد منزلت بنطلوني رفعت نفسي وخلاص حلمي بيتحقق اني هتبعبص من بنت لقيتها بتمد ايديها وتشيلها وتضحك وتمدها وترجعها وانا ببصلها بنظره استعطاف وهي بتضحك وتقولي لامش عايزه اعمل كدا لقيتني بقولها ابوس ايدك هعملك اللي انتي عايزاه بس بعبوص واحد بس انشاله من برا
المتسوله: عايزني ابعبصك
اندرو: اه اوووووي
المتسوله: مش سامعه
اندرو: عايزك تبعبصيني اوووووووي
المتسوله: عايزني ابعبصك ليه
اندرو: علشان انا خول ومتناك ومعرص والبنات بتركبني
المتسوله: ههههههههههه يالهووووووووي دا انت ولا المره الشرقانه يخربيتك دا انت خلصان خالص
اندرو: طب ابوس رجلك يالا بقي
المتسوله: خلاص صعبت عليا ارفع ايوا كدااااا حاسس بصباعي بلعبلك علي خرمك من برا مبسوط وانا بحننلك علي خرمك زي الشرموطه
اندرو: دخليه بقي ابوس رجلك
المتسوله: علي الناشف كدا خد مصه مص الصباع اللي هتتبعبص بيه يامنيوك يالا ارفع نفسك شويه
اندرو: مش قادر ارفع نفسي ايدي وجعتني
المتسوله: خلاص البس هدومك
اندرو: لا البس ايه تعالي نقف تحت
المتسوله: انت اتجننت
اندرو: هننزل عادي كدا كدا احنا مستخبيين ورا تله مش علي الطريق يعني هنزل اقف اسند علي العربيه وانتي تقفي ورايا تبعبصيني
المتسوله: طب اهدي اهدي بتنهج كدا ليه يخربيتك دا انا اللي اسمي مره ومببقاش هيجانه علي البعبوص كدا نزلنا وقفنا علي العربيه من الجنب ناحيه بابها وجيبت زيت العربيه وقلتلها حطي صباعك في الزيت علشان بخش بسرعه
المتسوله: لالالا لا يمكن تكون راجل ابدا انتي شرموطه وشرموطه عايزاه في عنيها
ونزلت النطلون شويه وفلقستلها وهي راحت دافسه صباعها في طيزي
اندرو : براحه اااااه براحه دي اول مره
المتسوله : يعني لسا بنت بنوت يابيضه متخافيش هفتحك براحه اهووووه ها ايه رايك حاسه بحاجه
اندرو : بيوجعني
المتسوله : طب وكدا وكدا وكدا ايوا كمان كمان متقمطش طيزك يالا متقمطش سيبها ايوا ريحها خالص علشان تستمتع انا هكيفك يابت هخليكي متتناكيش من حد غيري
اندروا : اااه كيفيني انا شرموطتك ولبوتك ومتناكتك وطيزي بتاعتك انتي بس يادينا انا متناك دينا ااااااه كمان يا دودي كماااااان دخليه اووووي ايه دا بتعملي ايه
المتسوله : بدخل التاني
اندروا : لا بلاش خليه واحد بس
المتسوله : بس ياخول واحد ايه واحد اهوه شايف بيجري يتزفلط في طيزك بص بقي الصباعين في طيزك هاااا ايه رايك
اندروا : اااااااه بيوجعوني اووووووي لا مش قادر طلعيه
المتسوله : لا استحمل بس وهتاخده زي مخدت الاولاني اهوه الوجع بيخف اهوه حرك طيزك معايا مش هتحس بحاجه ايوااا كدا كمان مالك ياض بتترعش ليه كدا اااه بتلعب في زبرك لا سيبه متلمسوش
اندروا : مش قادر عايز اضربها
المتسوله : لو لمسته هشيل صباعي
اندروا : خلاص خلاص
المتسوله : انا هخليك تجيبهم علي نفسك دلوقتي
اندروا : ابوس رجلك خليني المس زبي
المتسوله : يابن الخول انت بتلعب فيه
اندروا : لا خلاص سيبته اهوووه بس دخلي صباعك والنبي
المتسوله : لا يامتناك مش هدخله
ورحت نازل علي رجلها قعدت ابوس في شبشبها ورجليها والحس فيهم زي الكلب الهيجان
المتسوله : خلاص قوم قوم خلينا نخلص
اندروا : اااااااااااه كمان كمان دخليهم اوووووي
المتسوله : اياك تلمسه
اندروا : حاضر حاضر انا هجيبهم عايز المسه
المتسوله : لا اياك خليك كدا جيبهم علي نفسك يالا ياشرموطه ااااااااااااااااااااه غرقت نفسك ياشرموطه مش حرام اللبن دا كله علي الارض امسك نفسك مش عارف تقف هههههههه اسندي عليا يابيضه اسندي يالا اعدل هدومك علشان نروح هات مناديل ولا اي حاجه امسح صوباعي هروح ازاي كدا…..
وركبنا وروحتها قرب بيتها وانا روحت علي بيتي اول مروحت
ام اندرو : انتو لسا صاحيين من امبارح
انا: اه ياطنط معلش بقي
ام اندرو : طب فطرتو
اندرو : لا ياماما شويه وهنفطر
انا : لا ياطنط انا مفطرتش وجعان ايه مالك نريح شويه نفطر وارجع كمل انا مش هطير
اندرو : تفتكر امي سمعتني
انا : معرفش هنشوف واحنا بنفطر ....... انتهي الجزء الثالث
الجزء الرابع
(بيت معتز)
الشخصيات
معتز 25 سنه ( عاشق التصوير بيشتغل فوتوجرافر بالكاميرا بتاعته وشغال في شركه مصمم اعلانات طويل وبيلعب جيم جسمه معضل واملس
سلوي (ام معتز ) ( اواخر اربعينات ست متسلطه جدها كان باشا ووارثه فلوس كتير نيييك ست ارستقراطيه يعني مهتمه بجسمها شعرها اسود طيزها وبزازها مظبوطين فشششخ ست ملفايه حاجه كدا هانم من هوانم جاردن سيتي
احمد (اخو معتز ) ( 22 سنه في كليه طب بيطري جسمه رفيع ومشعر وبيلبس نضاره وشعره تقيل
وهبه ( ابو معتز ) ( 55 سنه عقيد جيش متقاعد فقد رجله الشمال اثناء الخدمه ومركب رجل صناعيه حياته عسكريه حتي في البيت يحب الانضباط اكتر من عنيه
###ملحوظه ##
**الاجزاء اللي جايه من القصه بما فيهم الجزء دا لحد جزء ( بيت اندرو 2 ) كلها حصلت قبل مقابل اندرو ويحكيلي علي اللي حصله علشان بس محدش يتلخبط او يسرح
**كل بيت بيكمل بعضه بمعني وقفت الجزء الثالث عند ( بيت اندرو )...... الجزء الرابع (بيت معتز ) هيبقي مختلف تماما .... وتكمله اللي حصل في اندرو هيبقي في ( بيت اندرو 2 ) وهكذا في كل بيت من بيوت القصه
(اوضه احمد)
الشغاله : اصحي ياسي احمد ياسي احمد اصحي هتتاخر علي الجامعه
احمد : طب اطلعي برا خلاص فوقت
الشغاله : ياسي احمد ب**** عليك اصحي لو منزلتش دلوقتي ستي هتموتني
احمد : خلاص فوقت دا انتي صداع .......بتضحكي
الشغاله : اصل شاكلك حلو وانت متعصب
احمد : انت هتصاحبيني ولا ايه يابت اوعي تخيبي
الشغاله : اسفه ياسيدي العين متعلاش عن الحاجب
احمد : طب يالا امشي اطلعي برا
الشغاله : امرك ياسيدي
احمد : خدي هنا تعالي هههههه ضحكت عليكي تاني كل يوم اثبتك ياهبله يابنت الاهبل
الشغاله : ما انا بفتكرك بتتكلم جد ياسي احمد
احمد : سي احمد يحرق كسم دا طربوش علي بقك سي ايه وخرا ايه مش قلنا احمد عادي يابنتي
الشغاله : دي اوامر ستي الكبيره
احمد : طب ياختي يالا انزلي قوليلها اني صحيت
الشغاله : ماشي يااحمد
احمد : احمد كدا حاف انتي اتجننتي
الشغاله : ياعم غور بقي انت جننتني تعبتوني في البيت دا كلوكو جاتكو القرف ...... وطلعت تجري برا الاوضه
احمد : ههههههههههه البت لسعت خلاص بركاتك ياماما جننتي البت
( اوضه معتز )
الشغاله : اصحي ياسي معتز ياسي معتز اصحي هتتاخر علي الشغل يادي النيله كل يوم اصحي فيه في ساعه وايه كل الكراكيب دي هقعد انضف دا كله دا ايه الهم دا ياسي معتز اصحي بقي
معتز : ايه يابهيمه انتي حد يصحي حد كدا شششش اخرسي انتي لسا هتردي عليا وايه اللي ماسكاه دا مش قلتلك مليون مره ملكيش دعوه بحاجتي
الشغاله : يابيه انا بروقهم
معتز : لا سيبيهم وامشي غوري اطلعي برا اياكي تخشي تاني
الشغاله : اسفه يابيه حقك عليا ....... خرجت برا
احمد : مش عارف بيجبوهم من انهي زريبه كسم البضان اللي علي الصبح دا
(بيمسك موبايله بيلاقي مايكل اتصل بيه وخطيبته رنت عليه كذا مره بيفاكس لخطيبته ويتصل بمايكل)
معتز : الو ايه ياصاحبي عامل ايه
انا (مايكل) : تمام ياحجيجه لسا صاحي
معتز : اه لسا حالا
انا : طب فوق وكلمني عايزك
معتز : خير في حاجه مهمه ولا ايه
انا : فوق بس وابقي كلمني متقلقش حوار اهبل
معتز : خلاص هفوق واكلمك فل عليك
مشهد السفره
احمد : صباح الخير يابابا صباح الخير ياماما
وهبه : صباح الخير يابني
سلوي : صباح الخير ياحبيبي اومال فين اخوك
احمد : تلاقيه نازل ورايا
الشغاله : سي معتز نازل ياهانم
سلوي : انا قلتلك تتكلمي امشي غوري هاتي بقيه الاكل يالا
الشغاله : حاضر ياستي
احمد : براحه عليها ياماما دي بني ادمه برضو مش كلبه
سلوي : وانت مال اهلك انت بتدخل ليه هي الاشكال دي لازم تتعامل كدا
وهبه : انتي بتكلمي الواد كدا ليه الواد مقالش حاجه غلط
سلوي : انت مالك ابني وبربيه
وهبه : لا اصطبحي وقولي ياصبح علشان مخليهوش يوم اسود عليكي
معتز : خلاااااااااااااااااااااااص ياجماعه حصل خير كل يوم خناق خناق ايه مبتتعبوش
سلوي : صباح الخير ياحبيبي
معتز صباح الخير ياماما وبوسه هنا وبوسه هنا
معتز : صباح الخير يابابا
وهبه : اهلا ياسي خرا
سلوي : انت بتكلم الواد ليه كدا دا ياقلب امه بيصبح عليك
وهبه : ننوس عين امه دلعي فيه ياختي دلعي لما يبقي راجل ابقي اكلمه عدل
معتز : وانا مش عاجبك في ايه بقي انش****
وهبه : انت هترد عليا ولا ايه يالا ياخول انت...... وراح حدفه بالطبق في وشه
معتز : اللهم طولك ياروح علي دي ام اصطباحه
احمد : اهدي اهدي خلاص يابابا حقك عليا انا
معتز : حقه عليك هو انا كمان اللي غلطان
احمد : بيغمزله خلاص ياعم بقي ابوك ويعمل اللي هو عايزه قوم قوم معايا
وهبه : محدش يقوم غير لما انا اخلص اكل الاكل ليه احترامه
سلوي : انتي يازفته هاتي مناديل بسرعه
احمد : خلاص بقي ياعم هدي الدنيا
وهبه : هتستكبر نفسك عليا اياك
سلوي : ماخلاص الواد سكت انت عايز تتخانق وخلاص
وهبه : كلمه تانيه وهتلاقي الطبق في وشك انتي كمان
الشغاله : المناديل ياستي
سلوي : اديها لسيدك معتز
معتز : بيمسح بالمناديل وشه وقاعد ماسك نفسه مبضون من ابوه نييك
وهبه : جاتكم القرف عيله هم سديتو نفسي انتي يازفته هاتيلي القهوه في البلكونه
سلوي : خلاص بقي يازيزو متزعلش حقك عليا منتا عارف ابوك وغباوته خلاص ياحبيبي بقي امسحها فيا انا وانت يااحمد الكلب كله بسببك انت
معتز : خلاص ياماما محصلش حاجه وانت ياعم نازل معايا ولا قاعد في النكد دا
احمد : لا ياعم جاي يالا سلام ياماما
(نزلو هما الاتنين ركبو عربيه معتز علشان معتز بيوصل اخوه ناحيه الجامعه وبيطلع علي شغله )
احمد : ياعم خلاص بقي فكها منتا عارف ابوك وبضانه
معتز : يعني هو بكسمه مفيش غيره دخل الجيش يعني ولا عمل انجازاته هو اللي صح واحنا ولاد متناكه
احمد : منتا عارف انه شايف حوار التصوير دا حوار خولنه وهو دماغه كدا هو الجيل دا كدا خده علي قد دماغه عندك انا اهو علشان بس كسم اسمي دكتور طالع بيا السما وبعدين منتا امك مدلعاك نيك اتكلمت انا يعني فكك بقي وشوفلي معاك 100 جنيه ولا حاجه
معتز: مصلحجي ابن وسخه خلاص ياعم مش هيقفلنا كسم اليوم خد هي 50 جنيه كويسه
احمد : ياعم متبضناش بقي و**** مقشفر وبعدين احتمال اخرج مع اصحابي بليل وهات سيجاره كمان
معتز : دا انت بجح يالا يانهار اسود فكرتني دا مايكل كلمني كان عايزني
احمد : الواد دا انا بتبضن منه نيييك
معتز : بس يالا ياخول متتكلمش علي حد من صحابي كدا
احمد : ياعم كسمك علي كسمه دا عيل بضان كل لما يشوفني يقولي اخبار الجامعه ايه والبنات عامله ايه مفيش في دماغه غير النيك عيل تافهه ابن متناكه
معتز : دا علي اساس انك رائد فضاء بكسمك خد ياعم الفلوس اهيه وغور انزل يالا سلام
احمد : سلام
معتز : الو ايه ياكيمو
انا (مايكل ) : كل دا بتقوم من النوم
معتز : ياعم اتخانقت مع ابويا وحوار بضان كدا
انا : مش مستغرب خلاص اتعودت علي كدا المهم بص انا ابويا برضو باضن عليا في البيت والجامعه بدات وعايزني انزل الجامعه وانا بتبضن منها فشوفلي اي شغل عندك في الشركه اي حاجه وحياه امك الجامده
معتز : ههههههههه ماشي ياخول هشوف ولو لقيت هكلمك
مشهد الجامعه
اجمد : هي الساعه كام انا زهقت وصدعت
نيفين : داخله علي 4 اهيه خلاص دي اخر محاضره
احمد : متيجي نطلع نشرب او ناكل اي حاجه انا فصلت
نيفين : اتقل كلها نص ساعه ونخلص
الدكتور : البيه اللي ورا اللي مش عاجبه شرحي يقوم يقف
احمد : ( كسم حياتي ) ايوا يادكتور
الدكتور : كنت بقول ايه انا يااحمد باشا
احمد : كنت بتشرح القضيب عند الكللابب ولو حصله ورم او نزيف بنعالجه ازاي يادكتور
الدكنور : برافو شكلك مركز يااحمد برافو طب والعضو دا عضلي ولا غضروفي
نيفين : قله عضلي عضلي
احمد : عضلي يادكتور
الدكتور : برافو يااحمد هو واضح اللي مسكهوهلك مسكهولك وهو واقف
(الطلاب كلها انفجرت ضحك هههههههههههههههههه)
الدكتور : اقعد ياابني وركز في الشرح
احمد : بعد مبقي شكله كلوت بيبص لنيفين عجبك كدا ونيفين ميته علي روحها من الضحك
(خلصت المحاضره وراح احمد ونيفين يقعدو يشربوا اي حاجه)
نيفين : مخلاص بقي فك كدا مكانش ايفيه اتقال
احمد : ياستي انا مش مبضون من كدا انا مبضون من البيت
نيفين : لسا ابوك وامك مش بيدوك فلوس
احمد : حاجه زي كدا وكنت عايز اشتري كلب موافقوش ومخنوق اوووي
نيفين : ولا تضايق نفسك خد دول خليهم معاك
احمد : لا انا خدت منك كتير مش هينفع اتقل عليكي اكتر من كدا
نيفين : انت بتعمل تكاليف بينا مش انا هبقي مراتك في حد يتكسف من مراته برضو امسك بقي متبقاش رخم
احمد : يانونا دا كتير و**** مش كفايه اللاب اللي جايباهولي و الساعه الروليكس و ال
نيفين : يابيبي مفيش حاجه تغلي عليك دا كفايه اشوفك فرحان
احمد : يخليكي ليا ياقلبي
(لسا معتز مخلص شغل وداخل بيتهم اشتحمي وغير هدومه وموبايله بيرن شاف نمره مايكل)
معتز : ( يالهووووي علي الغباوه ) ايه ياكيمو و**** نسيت اكلمك
انا : ولا يهمك ها في شغل ولا لا
معتز : في شغل ابعتلي السي في بتاعك علي الواتس اب وانا هبعتهولهم
انا : معنديش سي في ومبعرفش اعمله هنزلك علي القهوه باللاب اعملي واحد
معتز : انا لسا جاي من الشغل وتعبان مش قادر خليها بكره
انا : خلاص ماشي ولا يهمك بكره نتقابل
معتز : ولا اقولك عدي عليا مش هتفرق هعملهولك في الانجاز
(وصلت لحد بيت معتز برن الجرس فتحتلي الشغاله )
انا : انتي مين
الشغاله : انت اللي مين وعايز مين
انا: انا عايز معتز انا صاحبه
الشغاله : طب اتفضل هندهلك سي معتز
انا : سي معتز احا ههههههههه
انا : ايه يابني مين دي؟ وفين الشغاله القديمه ؟جيتوها امتي دي ؟وبتتكلم كدا ليه ؟هي عيانه ؟
معتز : بقالها اسبوع تقريبا وبعدين انت هتتجوزها خش وانت ساكت
سلوي : مين يازيزو
معتز : دا مايكل ياماما
سلوي : كيمو حبيبي عامل ايه ومامتك عامله ايه واختك وابوك كلوكو كويسين شربت حاجه ولا لسا
انا : يا ست اهدددددددددي استني اجاوب علي سؤال سؤال اييييه لسا متعلمه الكلام جديد
سلوي : بتقولي ياست اخس عليك عيل واطي مش متربي
انا : اللي فرقت معاكي اني قلتلك ياست والباقي عادي وبعدين ياعم في الانفصام اللي عند امك دا
معتز : اتلم يالا دي امي
سلوي : طب يالا ياحبايبي اطلعو فوق اقعدو وانا هبعتلكو العصير فوق وافتح الشباك هوي الاوضه شويه
انا : يعني انا بقالي كتير مشفتكيش ومفيش ولا بوسه ولا حضن
سلوي : ياحبيبي ودي تيجي برضو خد اهوه موااااااااااااااااه
انا : باسلام ياض يامعتز امك حضنها يجنن
معتز : جرا ايه ياخول متعدل دي امي
انا : ماهي امي هي كمان وبعدين منتا بتحضن امي كلمتك انا
معتز : طب يالا يالذيذ علي فوق
سلوي : هههههههه ياواد كلكو ولادي يالا غورو من وشي
انا : ياعم دي طلعت مريضه عالجوها
( في اوضه معتز )
الشغاله : العصير يابيه
معتز :حطيه واطلعي
الشغاله : تامرني باي حاجه تانيه يابيه
انا : معلش انا اسف لو فيها قله ذوق مني ممكن كوبايه فيها تلج
الشغاله : (مستغربه اول حد يكلمها باحترام ) حاضر حاضر يابيه من عنيا انت تؤمرني
معتز : ايه ياعم النحنوح
انا : دي جامده نييييييييييك انا لو عندي زي دي انيكها كل يوم
معتز : طب مش ناوي تنزله بقي
انا : هو ايه دا
معتز : زبرك اللي شايله علي كتفك
انا : ههههههه طب انجز اعملي السي في يالا علشان مش عايز اطول وابوك يطلع يهزقنا
الشغاله : الكوبايه يابيه
انا : شكرا تسلميلي كتر خيرك
الشغاله : تؤمرني بحاجه تانيه ياسيدي
انا : اولا انا انا مش سيدك انا مايكل ثانيا لو احتجت حاجه هناديلك انتي اسمك ايه
الشغاله : دينا يابيه
انا : دينا
الشغاله : يابيه
انا : دينا يامايكل مش دينا يابيه نقول تاني دينا يا ايه
معتز : مخلاص ياعم خرا هنبات في امها وانتي امشي اطلعي برا
انا : متبصليش مش شايفه جسمه عامل ازاي دا يقوم ياكلنا
الشغاله : هههههههههه امرك يابيه
معتز : بص ياعم هبعتلك السي في وهوصي عليك هتشتغل كول سنتر هترد علي العملا
انا : ياعم اي ابن متناكه بس يكون بليل علشان جامعتي الصبح
معتز : وانت بتروح الجامعه اصلا
انا : ابويا باضن عليا وعايز اخلص من كسمها
معتز : طب خلاص مش هينفع كول سنتر هتشتغل معايا مساعد
انا : يعني هاعمل ايه
معتز : ولا اي ابن متناكه انا معايا مساعد اصلا وهيسبنا كمان يومين علشان داخل الجيش فانت مكانه كمان يومين
انا : ايوا برضو يعني هعمل ايه
معتز : اليوم اللي اكلمك فيه تيجي وخلاص انت مش ليك انك تقبض مترغيش بقي بس لازم تعمل المقابله الاول كمان يومين تلاته كدا اصلي
انا : اصلي طب والسي في
معتز : خلاص فاكس بقي
انا : امين هطير انا بقي يالا سلام
معتز: سلام
ووانا طالع من اوضه معتز ومعدي من جنب اوضه الشغاله الباب كان مفتوح سمعت صوت سلوي بتكلم حد في التليفون وبتقوله : بعد بكره يابن الخول الاقيك واقف مستني ستك لو مجتش فضيحتك هتبقي بجلاجل ولما لحظت اني برا وشابفها راحت قالتله يالا سلام دلوقتي
سلوي : رايح فين يا كيمو
انا : خلاص ياطنط خلصنا
سلوي : طب اقعد اتعشي معانا
انا : تسلميلي يوم تاني علشان لسا هطلع علي القهوه
سلوي : طب ياحبيبي سلم علي ماما ومريم موااااه مواااااه
انا : حاضر ياطنط يالا سلام
عمال اكلم نفسي طب هي بتكلم مين كدا وبعدين ايه اللي دخلها اوضه الشغاله وازاي اصلا بتتكلم كدا قدام الشغاله دي فاكره نفسها ست الهوانم في حاجه غريبه وبعدين انا مال امي ميولعو انا هشغل دماغي ليه
( الموبايل بيرن )
انا : الو ايه يابضاني
اندرو : ايه يازبي فينك
انا : هترتاح يعني لما اقولك في طيزك
اندرو : جااااااااامد
انا : اخلص يابيضه قاعدين فين
اندرو : هترتاح يعني لما اقولك في طيزك ههههههههههههه
انا : نفسي اعرف الجمدان عايز منك ايه
اندرو : طب انجز احنا علي القهوه
انا : مين معاك
اندرو : معايا معالي وزير البيئه والمتحدث الرسمي لوزاره الداخليه واتنين متعرفهمش واااه نسيت كرستيانو رونالدو هيجيلنا كمان شويه
انا : كسم الجمدان اللي انت فيه احا انت ازاي جامد كدا
اندرو : طب انجز وعاملك مفاجاه واحد حبيبك عايز يشوفك
انا : كسمه يالا يالا غور في داهيه جايلك
الموبايل بيرن تاني
انا : ياديني انتي لسا عايشه …..الو ايه ياست الكل عامله ايه
ام علي : ست الكل ياشرموط ياوسخ متسالش عليا ولا حتي رنه
انا : منتي عارفه الدنيا مشاغل سيبك انتي واحشاني اوووي
ام علي : هتعملهم عليا ياخول وانت فاكرني عيله بشخه زي اللي تعرفهم
انا : عيله ايه وشخه ايه دا انتي الحب كله افتحي قلبي كدا
ام علي : هلاقي كسمك فيه ههههههههه
انا : طب علشان طوله لسان كسمك دي يؤسفني اني اقولك اني قفلت في وشك
ام علي : بتقفل في وشي ياخول
انا : شتيمه كمان وهقفل تاني
ام علي : طب ابقي اعملها يامعرص
ام علي : ايه دا منتا طلعت راجل اهوه
انا : دي حاجه اكيده من غير متقولي
ام علي : شكلك اتبضنت صح
انا : انجزي عايزه ايه
ام علي : خلاص ياعم حقك عليا انا بنكوشك بس دا انت الغالي وتاج راسي
انا : ههههههههه عملتها قبلك ياكس هااا اللي بعده
ام علي : طيب تعدي عليا النهارده نقعد مع بعض شويه
انا :وابو علي فين
ام علي : مسافر بقاله يومين
انا : وعلي فين
ام علي : تلاقيه بيتسرمح في اي حته
انا : قشطه ساعتين واكون عندك
ام علي : لا انجز علشان نلحق وتروح
انا : خلاص قشطه سلام........................ انتهي الجزء الرابع
الجزء الخامس
(بيت علي )
الشخصيات
علي 24 سنه ( في كليه تجاره هو حاليا بيشتغل في مصنع ادوات صحيه طويل واسمر جسمه علي قده وباين عليه الشقا شعره اكرت شبه محمد رمضان في اول حياته
ام علي 43 سنه (جسم فلاحي اصيل بزاز كبيره نييك بتمشي تتهز زي الجيلي وطياز كبيره بترج الاسفلت بتلبس جلابيه من غير سنتيانه وبزازها متقسمه من تحت الجلبيه
ابو علي 52 سنه ( سواق علي عربيه نص نقل شغال عليها
ام علي ساكنه في منطقه عشوائيه نييك عايشين في شقه في الدور الارضي يادوب مصاريفهم يوم بيومه وهي بتفرش بجرجير وفجل وجبنه قريش والكلام دا اتعرفت عليها كنت في تانيه جامعه ونزلت اشتغل في صيدليه تدريب وكدا بس الصيدليه كانت كبيره ومعروفه فمتاقلمتش هناك وواحد من الدليفريه اللي هناك قالي عندنا صيدليه في المنطقه محتاجين حد وهناك الناس غلابه واخرهم الويز وجيل وادويه خفيفه مش زي اللي هنا ادويه وكوزموتكس ( ادوات تجميل) وحاجات ***** .....الخ قلتله امين ياعم رحت هناك وقابلت صاحب الصيدليه وقلتله انا لسا بدرس ونازل اتعلم وكدا قالي مش مهم هنا هتتعلم وانا هقف معاك الاول بليل وانت بعد كدا تقف لوحدك بليل علشان جامعتك وانا الصبح قلتله اتفقنا يادكتور واستلمت الشغل وتمام ابتديت افهم واحفظ الادويه والدنيا حلوه وبقيت بنزل لوحدي باليل واتعلمت ضرب الحقن بس مكنتش بدي حقن لاطفال كنت بخاف بصراحه وطبعا 90% من الطياز اول متشوفها تبقي عايز ترجع سواء رجاله او ستات لحد اما جات في يوم دخلت عليا ام علي
ام علي : السلام عليكم يادكتور
انا : وعليكم السلام اؤمريني ياحجه
ام علي : كنت عايزه حاجه للاستفراغ وكدا
انا : ايه الاستفغار دا
ام علي : هههههههه استفراغ يادكتوور يعني ترجيع برجع الاكل اللي باكله
انا : اااااااااه ترجيع لا مواخذه معلش ..... طب دي حقنه هتاخديها دلوقتي وخلال ساعه مش هتلاقي ترجيع
ام علي : طب مافيش حاجه غير الحقن
انا: بصي ياحجه انتي اي حاجه بتخش معدتك بترجعيها صح يعني لو خدنا اي برشامه هترجعيها برضو فانتي عندك حلين ياحقنه يالبوس واكيد الحقنه اهون من اللبوس
ام علي : لا يادكتور الحقنه ارحم
انا : اتفضلي تمنها 7 جنيه
ام علي : طب مين هيديهالي
انا : ( كسم القرف بقي انا ايه اللي دخلني الكليه بنت المتناكه دي اذا كان ريحتها انا شاممها وانا هنا اومال لما تقلع هلاقي ايه ) اي حد عندك يديهالك ياحجه في البيت
ام علي : بنبره انكسار وهي عارفه وحست اني قرفان منها متشكره يادكتور تعبتك معايا
انا : ( كسم قلبي الطيب ابن الاحبه دا ) لو مفيش حد عندك في البيت انا ممكن اديهالك انا
ام علي : يكرم اصلك يادكتور مش عايزه اتعبك انا هشوف اي حد يديهاني
انا : ياست الكل قولي بقي انك مكسوفه مني دا انا قد عيالك ولو اني بكبرك كدا بس مش مهم خليها عليكي وكمان ضرب الحقنه ببلاش مش هاخد منك فلوس
ام علي : تسلم يادكتور
انا : اتفضلي ورا الستاره تاخدي الحقنه ايوا هنااا .... استاذنك تنزلي بس الهدوم سنه كمان لامواخذه بس ياحجه سنه كمان معلش ممكن سنه كمان
ام علي : ايه يادكتور سنه كمان سنه كمان انت هتديني الحقنه ولا بتركني العربيه
انا: هههههههه ضحكت فعلا من قلبي قلتلها لامواخذه و**** ياحجه بس علشان اعرف اديهالك صح *مكسوف اقولها طيزك كبيره *
هي بصراحه تعتبر تاني انضف طيز شفتها من ساعه مابتديت ادي حقن طيز فلاحي اصيل والغريبه انها نضيفه مفيهاش شعره بغض النظر عن ريحه كلوتها وهدومها اللي عايزين الحرق
ام علي : ايه يادكتور دا كله انت مبتدنيش الحقنه ليه
انا : (كنت برمي الحقنه في الزباله وببص عل طيزها ) انا اديتهالك من ساعه ياحجه
ام علي : طب مش تقول يادكتور بدل منا واقفه كدا تسلم ايدك خفيفه ولا حسيت بحاجه
انا : اي خدمه لو احتاجتي حاجه تحت امرك في اي وقت
(بعديها بيومين جات ام علي علي الساعه 2 بليل كنت بقفل وكان شكلها لسا مستحمي ووشها منور كدا ونضيفه )
ام علي : كويس اني لحقتك يادكتور
انا : اهلا ياحجه ازيك خير في حاجه
ام علي : جوزي تعبان شويه عنده مغص هيقطع مصارينه
انا : طب هجيبلك حقنه استني وشويه مسكنات
ام علي : انش**** يخليك يادكتور بس معلش هتعبك معايا تيجي تديهاله والنبي علشان معنديش حد يديهاله
انا: من عنيا حاضر هقفل واجي معاكي
(وقفلت رحت معاها علي بيتها زي موصفتلكو فوق اول مدخلت شاورتلي علي الاوضه )
ام علي : لامواخذه يادكتور علي الكركبه مش قد المقام
انا : عادي ولا يهمك جوزك في الاوضه دي صح
( دخلت الاوضه لقيت الراجل نايم علي بطنه وماسك بطنه بيصوت ويتقطع من الوجع وعرقان )
انا : قلتلها هو كل ايه طيب لحسن يكون تسمم
ام علي : لا يادكتور دا مكلش غير ملوخيه ويادوب خد حنه من الزفر راح ماسك باطنه بعديها
انا : طب بصي هعمله حقنه شرجيه اجيب اللي في بطنه لو مفاقش هنديله واحده كمان 3 ساعات لو مافاقش برضو منفعش هناخده علي المستشفي
ام علي : اللي تشوفيه يادكتور المهم يبقي كويس
(رحت راجع علي الصيدليه جبت حقنه شرجيه ولبوس وجوانتي ورجعتلها )
انا : ارفعيله الجلابيه وقلعيه هدومه خالص * وانا من جوايا كسم اليوم اللي قدمت فيه علي دي كليه علقت الحقنه ورايح احطهاله
ام علي: هتعمل ايه يادكتور
انا : هدخله الحقنه دي فيها سائل هيخش جوا هينضف بطنه
ام علي : لا يادكتور انا جوزي راجل ميصحش
انا : خلاص ماشي خديه واطلعي علي المستشفي وهيعملوله غسيل معده اللي هو برضو هيدوله نفس الحقنه وادفعي ددمم قلبك هناك
ام علي : انت بتتخنق عليه ليه يادكتور منا مش فاهمه حاجه
انا : ياستي لا بتخنق ولا حاجه حقك عليا وانت ياحج سامعني هااا سامعني بص اول متحس انك عايز تخش الحمام قوم بسرعه هتقدر تقوم هاااا ايه طب صوت ساعتها ولا اعمل اي حاجه واحنا ندخلك الحمام
مسكت الحقنه ودهنتها جيل وبدخلها بالراحه علشان متوجعوش لقيتها دخلت عادي لحد اخرها بصيت لام علي لقيتها عامله من الارجنتين وبتقولي اقوم اعملك حاجه تشربها يادكتور هي قامت وانا رحت بسرعه مباعد بين فلقه طيزه بالراحه اكني بظبط الحقنه لقيت خرم طيزه مهري قلت احا علشان كدا مكنتش راضيه اه ياخول شويه ودخلت ام علي بالشاي وجوزها لقيناه بيتمتم كدا رحنا ساندينه بسرعه علي الحمام واول مادخلنا رحت شادد الحقنه جاب كل اللي في بطنه وابتدي يفوق شويه
ابو علي : ش**** يخليك يادكتور دا انا كنت بموت سنديني ياام علي اروح علي السرير مش قادر
انا : طب استاذن انا بقي ياام علي خلاص ابو علي بقي تمام وزي الفل اهوه هينام هيصحي زي الحصان باذن ****
ام علي : والنبي مينفع لازم تكمل الشاي
(وبتطلع كيس من صدرها مفيهوش غير جنيهات فضه وخمسه جنيه وخمسين جنيه وبتديني ال 50 جنيه )
انا : عليا الطلاق منا واخد حاجه
ام علي : يادكنور دا تعبك وعرقك مينفعش
انا : ياستي الايام جايه كتير
ام علي : طب ممكن اطلب منك خدمه
انا : متخافيش محدش هيعرف سرك انتي وجوزك في بير
ام علي : بصوت منكسر لو احتجت اي حاجه يادكتور قولي وانا تحت امرك
انا : من عنيا حاضر يالا استاذن انا
(تاني يوم واقف في الصيدليه لقيت شاب داخل عليا بيقولي انا علي اللي ابويا تعب امبارح بليل وانت عالجته)
انا : اهلا وسهلا خير ابوك الحمد *** كويس ولا في حاجه
علي : لا ابويا تمام الحمد *** انا امي باعتاني بس علشان نسيت تديك الفلوس امبارح
انا : ( ايه العبط دا انا مش فاهم حاجه ماهي امبارح قالتلي وقلتلها لا ) ازاي ماهي محسباني امبارح قبل مامشي استني كدا انت قعدت قبل كدا كذا مره علي قهوه اسمها الحمصيه
علي: الحمصيه الحمصيه اه اشمعنا !!!! انا حاسس اني شفتك قبل كدا
انا : تعرف حد اسمه مينا معتز ابراهيم اندرو فادي
علي : ااااااه اندرو القصير دا ابو دقن تقيله
انا : ايوااااااااااا هو دا وانا اقول شفتك فين قبل كدا ياعم ادينا طلعنا اصحاب اهوه
علي : دي الدنيا ضيقه فعلا وانت عامل ايه وبتشتغل هنا من امتي وبتشوف اندرو
انا : شد كرسي بس الاول واقعد تشرب ايه ياعم انجز بيبسي ولا سيفن دي كلها ب 3 جنيه ماهو مفيش تكليف اخلص متتعبنيش ياعم ههههههههه
علي : تسلم ايدك انت هنا من امتي وبتخلص الساعه كام والدنيا عامله ايه
انا : بقالي بتاع شهر هنا قلت انزل تدريب مع الجامعه مش مصدق اقسم ب**** كسم الصدف احا دي ضيقه نيييك
علي: مخلاص ياعم محسسني انك قابلت صاحب عمرك دا احنا قعدنا كام مره علي القهوه
انا : دا انت عيل فصيل ورزل ياعم انا مصدقت لقيت اي حد بقالي كتير مشفتش العيال ولا حتي اندرو واديك في المنطقه اهوه اهو تونسني
علي :ههههههه ياعم بفك معاك بس انا حاليا بشتغل في النقاشه مع الجامعه اديك شفت البيت عامل ازاي والدنيا بتغلي فقلت اهو اي حاجه تساعد
انا : ياعم **** يعينك طب بقولك ايه انت مش في الكمبيوتر حلو بتعرف تستخدم الاكسيل والهري دا
علي : اه ياعني علي خفيف كدا
انا : طب كسم النقاشه دي بقي و بص في مصنع ادوات صحيه بتاع واحد حبيبي محتاج حد بيفهم في الكمبيوتر يدخله حسابات يعمل جرد الهري بتاع جامعتكو دا ها اكلمو
علي: محدش هيقول للشغل لا
انا : امين هكلمو وكلمت الراجل وتمام وكله فل هتروحلو بكره علي العنوان دا وقله انا علي بس وهو هيظبط الكلام
علي : و**** مش عارف اقولك ايه انت هتقفل امتي
انا : يعني كمان ساعتين كدا ايه عايز ترضهالي وتعزمني علي العشا
علي : عليا الطلاق ممرجعلك كلمتك
انا : ياعم اقعد بقي متتناكلهاش ابقي اعزمني لما نتقابل علي القهوه
علي : وحياه امي لانتا متعشي في بيتنا النهارده
انا : دا انت زنان يالا
علي: هههههههه ساعه كدا واعدي عليك
انا : بس بص هتعمل عشا يعني فول وبيض وجين والهري دا هتعملو فراخ بقي وطبيخ وجو انت اول مره تزورني وحياه امك مهاكل اديني قلتلك محدش بيتعشي طبيخ متخليش العشم ياكلك
علي : هههههههههه ياعم حاضر
(بعديها بساعه )
علي : هااااا يالا بينا
انا : يالا خلاص قفلت اهوه
انا : سلامو عليكو ازيك ياحاجه
ام علي: مصدقتش لما قالي انكو اصحاب متعرفش فرحت قد ايه
ام علي لابسه الجلابيه اللي علي الحبل ومستحميه ومتزوقه ولما شعرها لورا وطبعا بزازها متقسمه من تحت الجلابيه كانت صاروخ الفاجره
انا : **** يخليكي ياحجه دا انا اعرفه من زمان والحج عامل ايه صحته كويسه
ام علي : اه الحمد *** قام كويس الصبح راح نزل وراح الشغل زمانه جاي شويه وتلاقيه داخل علينا
انا : طب كويس هتاكلينا ايه بقي
علي : ياعم حد يقول لحد كدا
انا : خلاص بقينا اهل بقي شلنا التكاليف من بدري
ام علي : هههههههههه ثواني وتلاقي الاكل جاهز
انا : ايه دا ياست الكل ايه يابني دا انا مش قايلك فول وبيض
علي : انت عايز امي تقتلني فول وبيض ايه دي كانت تدبحني
انا : ياعم محدش بيتعشي طبيخ عليا الطلاق
علي : متطفح وانت ساكت متعملكش دوشه بقي
ام علي : واحنا عندنا اعز منك دا كفايه واقفتك معانا امبارح
انا : يدوم ياست الكل تسلم ايدك اكلك لا يعلي عليه
ام علي : ديهديه انت لحقت تاكل دا الطبق زي ماهو والنبي ماتقوم غير لما تخلص الورك دا
انا: ياوليه لو اقدر اكل هاكل مش قادر بطني هتنفجر وندور علي حد يديني حقنه بقي
ام علي : هههههههههههههههه طب علشان اول مره مش هكلمك.......... انت بتعمل ايه
انا: بشيل الاطباق
ام علي : متشوف صاحبك دا يابني هو مصمم يحرجنا
علي : انت غاوي فرهده يعني متسكت بقي
ام علي : ارتاحو انتو عقبال معملكو الشاي ............ ياعلي ياعلي بسرعه روح هات حاجه ساقعه من غير مياخد باله
علي : هجيب حاجه واجي خليك ثواني وجاي
انا : طب اجي معاك
علي: هي دقيقه وجاي مش هتاخر
ولقيت ام علي داخله عليا وماسكه موبايل صغير بتقولي اكتبلي رقمك هنا علشان لو احتاجت حاجه اكلمك وجت لزقت فيا فخادها لازقين في فخدي وبتتكلم بعلوقيه شويه
انا : اديني كتبته اسجله باسم ايه
ام علي: لا انا مبعرفش اقرا اعمل الشكل دا بتاع الواد الصغير
انا : بقي انا واد صغير برضو
ام علي : صغير ايه دا انت سيد الناس كلها
انا : يخليكي ياام علي دا من زوقك
ام علي : طب لما اكلمك متفتحش عليا علشان معيش رصيد
انا : هههههههه حاضر ياستي
علي :هااااا اتاخرت
انا : ( شويه كمان وكنت هنط علي امك ) ليه ياعم التعب دا
علي : ششششش اهدي كدا علي حالك واشرب وانت ساكت
انا : يالا استاذن انا ومتنساش تروح للراجل بكره يالا سلام وتسلم ايدك ياام علي علي الاكل وابقي سلميلي علي الحاج
ونزلت وروحت البيت وعمال افكر وبعدين بقي في الست دي وجوزها وكمان طلعت ام صاحبي دا انا بعد معرفت حوار جوزها كنت ناوي اشبط السن طلعلي منين علي دا بس وبعدين انا متضايق ليه مالست شكلها بيتمنيك ويجي منها بص انا احسن حاجه اشوف اخرها ايه يمكن تكون بتتكلم بسلامه نيه وانا اللي ابن متناكه هيجان
(مشهد في اوضتي)
مريم (اختي ) : يااااااااااااااابني سرحان في ايه ساعه بنادي عليك
انا : ايه ياقلبي عايزه ايه
اختي : مالك سرحان في ايه الشغل وحش ولا حاجه
انا : لا ابدا بفكر بس في حاجه كدا وبعدين انتي مش ثانويه عامه يالا قومي ذاكري
اختي : منا طول النهار بذاكر لحد متعبت وانت طول النهار في الجامعه وبليل في الشغل مبقتش بتقعد معايا زي الاول
انا : (بوستها في راسها ) طب ياستي انا معاكي اهوه احكيلي ايه اللي مضايقك
اختي : ايواااااااا زي كل مره واول مابدا احكي ودني تصفر من صوت شخيرك
انا : ههههههه تصدقي ان انا ابن جزمه اني بكلمك امشي اطلعي برا
اختي : خلاص خلاص ممكن اطلب منك طلب
انا : لسا مقبضتش ومعايا بتاع 40 جنيه بس
اختي: بتخبطني علي صدري لا يارخم مش دا انا عارفه لما تقبض هيبان عليك وانت بنفسك هتجيبلي هديه اول قبض
انا : اللاب لااااااااااااااا انسي
اختي : وحياه امك اتفرج علي فيلم واحد زهقت و**** من المذاكره
انا : برضو لا
اختي : ياعم انا ماليش دعوه باللي علي اللاب بتاعك انا بس هتفرج وبعدين منتا قاعد جنبي نتفرج سوا
انا : لا ابوكي اخر مره شافك نايمه جنبي قلب الدنيا وحسسني اني كنت بغتصبك
اختي : متخافش لو حسيت اني هنام هروح علي اوضتي علطول
انا : دا انتي زنانه زي امك عايزه فيلم ايه
اختي : هيييييييييييح يخليك ليا يامكموكتي ياحياتشي انت مواااااااااااااه
انا : اخلصي دا فيلم مش مطلعك اسبوع الساحل
اختي : عيل بايخ عايزه اتفرج علي فيلم درايف انجري .اصحابي بيقولو حلو
انا : لا انسي دا عند امك الفيلم +25 وفي مناظر ملط مش هينفع تشوفيه وبعدين انا شفته
اختي : بس انا مشفتوش وبعدين منتا شفته اشمعنا انا
انا : اللاب بتاعي عندك اعتراض بصي هشغلك شركه المرعبين المحدوده تتفرجي عليه ايه رايك
اختي : خلاص مش عايزه حاجه انا هقوم اتخمد
انا : ( وبعدين بقا في قلبي العلق دا رحت قايم وراها ودخلت اوضتها ) اكيد ملحقتيش تنامي يعني
اختي : عايز ايه
انا : انتي بتعيطي اه يابنت الاهبل طب قومي خلاص هفرجك عليه
اختي : لا مش عايزه
انا : طب خلاص بقي متزعليش قومي تعالي هتقومي بالزوق ولا هاااااااااا
اختي : مش عايزه خلاص سديت نفسي
انا : طب ماشي ( وهوب رحت شايلها من وسطها علي كتفي زي الانبوبه ) انتي الزوق مينفعش مع امثالك
اختي : ههههههههه اه بطني بطني ههههههههه خلاص نزلني نزلني
انا : يالا اترزعي اتفرجي عقبال مقفل النور
اختي : جريت عليا مره واحده وراحت حضناني حضن مطارات جميل وممتع كدا تحس فيه ان الدنيا جميله وباستنيي في خدي ميحرمنيش منك ابدا ويخليك ليا يااحلي مكموكتي في الدنيا
نامت جانبي علي السرير وانا واخد اللاب علي حجري وهي قاعده جنبي ومن ناحيتها تيجي تبص تلاقي الشاشه غامقه شويه الف الشاشه ناحيتها يبان عندي غامقه قلتلها تعالي كدا خدتها في حضني
انا: هاا شايفه كدا
اختي: وحياه امك وهو انا مراتك
انا : انتي تطولي اصلا ياام شخه انتي
اختي : ولما ابوك يخش علينا ويلاقيني فحضنك يبقي ايه العمل
انا : قوليله حسيت بزلزال رحت جيت استخبي هنا
اختي : هههههههههه انت ناوي تموتنا
انا : يعني انتي بزمتك مش بتحبي تنامي في حضني كام مره اصحي الصبح الاقيكي نايمه جنبي
اختي : منا ببقي خايفه يازفت انت و مبعرفش انام لوحدي وقلت كذا مره لامك قالتلي عيب انتو كبرتو
انا : نشغل الفيلم بقي ولا نقعد نرغي
بعد مرور شويه حلوين من الفيلم وطبعا كل لما تيجي حته سكس اقوم مقدم
اختي : بتقدم ليه
انا: وحياه امك دا ملط خالص سلبوته
اختي: طب وفيها ايه احنا كبار مش صغيرين
انا : بت انتي انا ابتديت اشك فيكي انا عارف سن المراهقه ابن الوسخه بتاعك دا هيتعبنا وبلغتي ياختي وفرحانه ببلوغك دا هيجي علي دماعنا انا عارف
اختي : اتلم يازفت ايه اللي بتقوله دا في حد يقول لبنت كدا وبعدين فلنفرض مينفعش تكسفني كدا
انا : تتكسفي مني انا ياهبله اومال مين اللي مديكي الحقنه من يومين وشاف كل حاجه
اختي: بتخبطني علي صدري اتلم واسكت بقي بتكسف **** وبعدين يعني اروح لحد غريب يشوفني ياراجل هاا يارااااجل
انا : لا طبعا جحا اولي بلحم توره
اختي : ما هقول ايه تربيه زباله نكمل بقي الفيلم ولا هتصدعني
انا : اسفين ياباشا
طبعا انا واخدها في حضني وكل شويه اشم في شعرها وابوسها في راسها وامشي ايدي علي شعرها وعلي كتفها وهي ايديها علي صدري وبتتفرج علي الفيلم وسبتها تتفرج وانا طبعا مفيش في دماغي اي سكس دي اختي ولقيت نفسها ابتدي يعلي شويه وهي علي صدري وانا العب في شعرها اجمد وزبي ابتدي يقف وكدا مش هينفع ولقيتها مره واحده راحت موقفه الفيلم وبصالي وبتقولي انا بحبك اوووي ياميكو انت احن واحد عليا في البيت دا وشفايفها بتترعش سنه بسيطه اياك تبعد عني حتي لما تتجوز خدني اعيش معاك وانا مش هعمل صوت
انا : ( انا عارف ان كسم دا كله سن مراهقه وهرمونات بتتغير مينفعش اجاريها ) ياحبيتي مش هبعد عنك دا انتي اختي في حد يقدر يعيش من غير اخته متخافيش ورحت بايس راسها لقيتها راحت طالعه بسرعه علي شفايفي بشفايفها وبتبوسني حته بوسه وانا بقاومها بالراحه بس مستمتع بيها وببص عليها لقيتها مغمصه عنيها ودايبه في عالم تاني كملت معاها البوسه وبعدين لقيتها بتبتسم وبتبصلي وعنيها بتدمع معرفش شهوه ولا ندم وبتقولي انا اسفه انا عارفه ان دا غلط بس كنت عايزه اوريك انا بحبك قد ايه متزعلش مني مش هعمل كدا تاني رحت بايس راسها وقلتلها منتي عارفه اني عمري مازعل منك متعمليهاش تاني قالتلي مش بقولك احن واحد عليا في الدنيا دي ونمنا والفيلم شغال صحينا علي صوت رزل انا عارفه
بابا : قوم يابيه مش عندك جامعه
انا : حاضر هقوم اهوه
بابا: وانتي ياهانم مش عندك اوضه
اختي : كنا بنتفرج علي فيلم ونمت غصب عني
بابا : طرررراخ علي وشها انا مش قلت ميت مره تنامي في اوضتك
انا : (انا اتبضنت من كسمه وانه بيضربها وهي في السن دا ) انت بتضربها ليه بتفتري عليها متفتري عليا انا وريني عامل دكر عليها هي
بابا: راح رازعني حته قلم يالا ياخول برا البيت مش عاملي راجل وبترد عليا يالا انا معنديش عيال وسخه تقعد في البيت برااااااا وطبعا كل كلمه بيرزع معاها قلم ابن متناكه يلوح
انا : راجل انت كدا يعني علشان عارف اني مش هعرف امد ايدي عليك امين انا سايبلك كسم البيت وغاير في ستين داهيه
بابا : براااااا ياخول براااااااا
انا : طب اوعي طيب البس هدومي واغور في داهيه
بابا: لا هتنزل كدا * وبيزقني في كتفي
انا : ياعم اوعي متطلعش ميتين امي هلبس قلت واغور في داهيه
بابا : 5 دقايق ومشوفش وشك هنا تاني
اختي : حقك عليا كل دا بسببي انا اسفه
انا : ملكيش دعوه انتي بحاجه هو اللي ابن وسخه مش طايقني
بابا : هتسكتي انتي كمان ولا انزلك ورا ابنك
لبست ونزلت رحت علي الجامعه وبعديها طلعت علي الشغل ودماغي مسحوله هبات فين انا اختي طبعا بتكلمني طول اليوم تطمن عليا وتطمن امي خلص اليوم وقلت اروح واللي يحصل يحصل بقي منا مش هبات في الشارع وبقفل ولقيت علي في وشي
علي : ايه يافنان مالك وشك اصفر ليه كدا
انا : لا عادي ارهاق بس قولي رحت للراجل بتاع الشغل
علي : اه ياعم تمام وزي الفل وهنزل بكره اول يوم والمرتب حاجه تفرح ماشاء ****
انا : طب ياعم **** يسهلك ويفتحها في وشك
علي: شكلك مش عاجبني متنطق ياعم في ايه
انا : اتخانقت مع ابويا وسبت البيت وبدور علي حته ابات فيها
علي : احا وبيت اخوك موجود وبعدين اهو تبقي جنب الصيدليه كمان
انا : ياعم اتنيل عليك وعلي امك دي الشقه مكفياكو بالعافيه
علي : ماهو علشان كدا بقولك تعالي هي كدا كدا مش هتفرق يعني
انا : طب بص انا هروح البيت لقيت الدنيا هديت كان بها لقيتها بضان هكلمك
علي : ياعم وليه بات النهارده وروح بكره
انا: حبيبي ياعيلوه سيبني بس كدا خدني علي قد عقلي معلش ريحني
علي : طب ابقي كلمني لو ابوك مدخلكش
انا : حبيبي يالا امشي انا بقي سلام
علي : سلام
علي : خد يالا مااااااااااااااااااايكل انت يابني
انا : ايه في ايه
علي : انت معكش رقمي اصلا
انا : اه صحيح
علي : طب خد الرقم اهوه يالا سلام
(روحت البيت بفتح الباب مقفول من جوا بالترباس كلمت اختي)
انا : الو انتو قافلين من جوا
اختي : اه بابا اللي قافله وقال اللي هيفتحله هيمشي معاه
انا : طب قشطه انا هبات في اي حته
اختي : طب كلت" انت كويس" معاك فلوس "طيب استني هبصلك من الشباك
انا : طيب ....... ايه دا ايه اللي حدفتيه دا
اختي : خلي دول معاك هتحتاجهم
انا : طيب ماشي سلام
اختي : كلمني بكره طمني عليك متنساش
انا : ماشي سلام
انا : الو ايه يااندرو عامل ايه بص انجز انا اتطردت من البيت هينفع ابات عندك
اندرو : منتا عارف ابويا ياعم وبعدين...... تيت تيت تيت
انا : انت لسا هتحرق وتتهته
انا : الو ايه يامعتز بقولك ابويا طردني ينفع ابات عندك
معتز : احا انت عبيط طبعا تعالي مستنيك انجز
طبعا كلوكو مستنيني ابات عند علي صح ؟ هتبقي القصه مبتزله و محفوظه نيك يعني وانا وعدتكو القصه مش هتعرفو تتوقعوها اطلاقا
انا : الو ايه ياعلي بقولك انا هبات عند واحد صاحبي كدا وخلاص اتحلت
علي : هو انا خول ياعم مش انا صاحبك برضو
انا : خلاص بكسم شهامتك اتحلت وخلاص
علي : ياعم اللي تشوفه
انا : حبيبي ياعيلوه شايلك للتقيله ياصاحبي يالا تصبح علي خير
(تاني يوم فاكست الجامعه وفضلت قاعد عند معتز لحد ميعاد الشغل ورحت رايح علي الصيدليه شويه ولقيت ام علي جايه )
ام علي : جرا ايه يادكتور احنا مش قد المقام ولا ايه
انا : ليه كدا بس ياست الكل وبعدين دكتور ايه بقي مانا زي ابنك
ام علي : ولما انت زي ابني مجتش امبارح ليه
انا : ياستي مش عايز اتعبكو وبعدين انتو الخير والبركه كفايه بس عزومتكو
ام علي : طب يمين تلاته لهتبات عندنا النهارده ولو مجتش لهتبقي خصيمه ليوم الدين
انا : معلش في سؤال مجنني هو انتي كل شويه تيجي وبالنسبه لفرشه الجرجير دي ايه نظامها مبتتسرقش
ام علي : ياحسره ومين هيسرق شويه فجل وجرجير
انا : قد الدنيا ياست الناس
ام علي : بليل الاقيك جايب الواد علي في ايدك وجاي اديني قلت يالا سلام
انا : ياست اسمعي ياوليه كسم القرف علي التخلف
(شويه ودخلت زبونه شابه عندها يجي 15 سنه تحسها عايزه تتناك في بقها )
زبونه : لو سمحت كنت عايزه حد يجي يدي حقنه لماما
انا : اسمها ايه
زبونه : اسمها سميره
انا : هين مين دي اللي سميره اسم الحقنه ايه حضرتك
زبونه : اه معلش انا اسفه اسمها اهو كاتباه وبتداري ضحكتها
انا : ثانيه واحده ....... الحقنه اهيه المكان فين بقي
زبونه : في العضل
انا : عضل ايه ياستي المكان فين العنوان العنوان فين
زبونه : طب معلش انا اسفه اتكسفت وراحت شده الورقه ومشيت
انا : يحرق كسم اللي عايز يتقاله يادكتور تاني
(علي بليل لقيت علي داخل عليا الصيدليه )
علي : ايه مش هتقفل بقي ويالا
انا : ياعم متفاكس و**** اتحلت ملوش لازمه
علي : امي حالفه وابويا لما عرف حلف هو التاني فانجز حالك
انا : جتكو القرف عيله دماغها انشف من الخرا
علي : هو الخرا ناشف؟
انا : ياعم ملكش فيه انا بشخه ناشف
علي : خلاص ياعم ياكش تشخو سامبوكسات انا مالي
(مشهد بيت علي)
انا : سلامو عليكو ياحج وياحجه
ابو علي : وعليكم السلام يابني اتفضل منتش غريب
ام علي : هحضرلكو العشا
انا : تسلميلي يابركه انا يادوب انام مش قادر وحياه امك مقادر اقاوح ومش ناقص فرهده لو جعان انا هقوم اكل لوحدي
ابو علي : خلاص ياستي سيبيه علي راحته
انا : تسلملي ياعم الناس
علي : انا وانت هنام هنا انا علي الكنبه وانت علي الارض
انا : احا ايه ياض قله الذوق دي المفروض تعزم عليا بالعكس
علي : مش عاجبك روح بات في الشارع
انا : شكرا يامحترم يامتربي اكمني يعني ابويا طاردني تقوم تعمل فيا كدا
علي : ولا اتاثرت خالص وادائك فاشل
انا : منتا ابن متناكتين في متناكه واحده هنقول ايه
علي : ماهي المتناكه دي اللي اوياك في بيتها
انا : ماهي برضو اللي مخلفه حته خول ميفهمش في الاصول
علي : نام يالا كفايه حرق عندي شغل الصبح
انا : ( بعد منمنا شويه حلويين ) احا علي القرف ايه دا دي لسا الساعه 4 الفجر كسم الناموس علي التقريص علي الحر همووووووت ولا ياعلي انت يالا ولااااا ينفع افتح الشباك انت يالا ايه قتيل نااااايم وبعدين في كسم المروحه اللي بتشفط الهوا دي يحرق كسم علي علي امه علي ابويا علي اختي علي اليوم اللي فرجتها علي فيلم فيه اما اقوم اشوف اي حاجه تتشرب ولا تتاكل في البيت دا انت ياعم زفت ياعم قوم ايه جاموسه نايمه ..... حتي التلاجه مفيهاش غير بيض
ام علي : ايه يابني اللي مصحيك كدا في نص الليالي
انا : لامواخذه قلقتك وانا عمال افرك في البيت انا بس الجو حر وكنت بفكر افتح الشباك والمروحه دي تعبتني
ام علي : شباك ايه اللي تفتحه لو فتحته تبقي نايم في الشارع بص خش نام جوا مع ابو علي المروحه اللي جوا حلوه وانا هبات هنا
انا : لا متجيش ياستي خلاص هنام انا هنا
ام علي : متخلص ياولا هتحايل عليك يعني
انا : ايه دا اومال فين يادكتور والحنين اللي كنتي واخداني عليه
ام علي : منتا بتدلع وشكلي هاخدك علي حاجه تانيه غير الحنين هههههههه
انا : مقبوله منك ياست الكل واضح انك بتاخدي كل اللي في البيت علي حاجه تانيه
ام علي : * بصوت واطي* اتلم لحسن علي يسمعك او ابوه يعرف انك عارف
انا : نعم هو ابو علي ميعرفش اني عارف
ام علي : لا طبعا وهو لو عارف هيعرف يرفع عينه فيك ولا يبيتك هنا
انا : ازاي مخدتش باله
ام علي : منا قلتله انك مشفتش كنت مغطياك علشان مينفعش وهو كان دايخ اصلا مش معانا
انا : معلمممممممممممممه
ام علي : متخش ياواد مالك خايف تنام جنبه ليه
انا : ياستي اخاف لحسن يحكها فيا ولا حاجه وانا ماليش في الكلام دا
ام علي : اااااااااااااااااااه قولتلي
انا : لااااا فهمتي ايه انا ماليش في الخشن بس في الناعم اسطوره
ام علي : طب خلاص نام هنا زي منتا وبكره نشوف الاسطوره واخلص علشان علي شاكله هيصحي علي رغينا دا
انا : تصبحي علي خير
(الصبح بدري )
علي : مااااااااااااااايكل انت يازفت قوم
انا : اييييييه سبني شويه وحياه امك خمسه واقوم
علي : طب انا نازل رايح الشغل وانتي ياما متنيسش تصحيه علشان جامعته
ابو علي : هو هيفضل نايم كدا اسيبك ازاي معاه واروح شغلي
ام علي : ياراجل انت بتقول ايه دا قد ابنك انت شكل الحشيش اكل دماغك
ابو علي: بس برضو مش ابنك ميصحش
ام علي : لا وانت راجل اووووي وبتخاف عليا بلا وكسه
ابو علي: جرا ايه يامره ياوسخه علي الصبح متتلمي
ام علي: جرا ايه ياكسمك هتسترجل عليا ولا ايه
ابو علي : وعلي عشره زيك ياشرموطه
ام علي: هيهيهيههيهي اومال علي السرير بتقلب اختي ليه
ابو علي : طب تعالي ياكسمك وانا اوريكي
ام علي : روح يادكررري علي شغلك مش ناقصه فرهده علي الفاضي
ابوعلي : طب وشرف كسمك لارزعك زب اخليكي تحلفي بيه طول حياتك
ام علي : بلا وكسه مش لما يقف الاول
ابو علي : طب قداميي يامره
ام علي: ياراجل طب اختشي بليل يكون الواد دا نزل هتفضحنا
ابو علي : كسمك مش نازل غير لما اوريكي الدكر اللي مجوزاه
ودخلو الاوضه طبعا انا صاحي وسامع الحوار كله رحت فتحت التلاجه ومطلع خيار قعدت اكل في خيار وسامع اللي بيحصل جوا الاوضه اكني معاهم لان الشقه صغيره نيك والحوار كالتالي :
ام علي : ياراجل انجز بقي يالا فرهدتني
ابو علي : مصيه شويه
ام علي : مممممممممممممم مش عايز يقف منتا عارف ان لازم ابعبصك علشان يقف
ابو علي: وحياه كسمك لانيكك من غير بعبصه
ام علي : طب دخله في كسي يقف جواه.......... احاااااااااا بقي مش عايز يقف ليه ابن الوسخه دا يحرق ميتين زبك دا اللي صباعي انشف منه
ابو علي : اتشرمطي بس واتدلعي عليا وهو هيقف اهوه
ام علي : يالا يادكرري يامكيفني احححح زبك جامد وكبير يالهوووووي اااااه من زبك بيقطعني يخربيت حلاوه زبك اااااه ايوا نيكني اوووي نيييك كمااااان ......
ابو علي : اهو ابتدي يقف اهوووه........ اه بتعملي ايه يامتناكه
ام علي: متكابرش ياخول زبك مش عايز يقف لازم تتكيف الاول اهوووه بص ابتدي يقف ازاي لما ابتديت ابعبصك اهوووووه ايووووا كمان كمان
ابو علي: بعبصيني اكتر كمان دخلي صباعك التاني بسرعه لاخره لاخره احححححححح ايوا كدا ياشرموطه
ام علي : نيك نيك نيك كمان ارزع اوووي خخخخخخخخخخخ انت جبتهم انت لحقت ياكسمك اوعي غور من وشي جتك القرف فعلا ورتني الدكر اللي مجوزاه
ابو علي : انا من بكره هروح اكشف
ام علي : تكشف ايه اتنيل دا حتي البرشام مش نافع معاك ولا اقولك روح اكشف يمكن الدكتور ينيكك يوقفلك زبك
ابو علي : متتلمي يامره يامتناكه بلسانك الزفر دا بدل ماطلع كسمك
ام علي : بس ياخول لما تبقي راجل اتكلم دي ايه العيشه اللي تطهق دي
ابو علي : متخلنيش امد ايدي عليكي علي الصبح
ام علي : تمد ايدك علي مين ياكسمك (وراحه رازعاه بالقلم علي وشه
انا : سمعت صوت القلم ولا قلم امين شرطه ومن صوته تفيت الخيار اللي في بقي ورحت سايب الخيار وعملت نفسي نايم
ابو علي : بتمدي ايدك عليا طب وحياه كسمك لمعلمك الادب
ام علي : يالا يابن المتناكه ياخول وترزعه علي وشه وتضربه بالشلاليت وعلي قفاه وطلعت بيه برا الاوضه وهي نازله ضرب فيه لحد مفتحت الباب وخرج وهي هاريه كسمه ضرب...... وانت يابن الوسخه هتفضل نايم طول اليوم قوم ياخول انا عارفه انك صاحي الخيار دا طلع لوحده من التلاجه قوم يالا انت كمان
انا : صباحك فل ياام علي
ام علي : انت هتتناك عليا يالا منتا صاحي من بدري وسامع كل حاجه
انا : لا بكسمك انا مش جوزك الخول اظبطي الكلام بدل مكسر عضم كسمك
ام علي : لا راجل ياض
انا : اقسم ب**** تمامك بس علشان ابنك مش اكتر لكن كلمه كمان ووشرف امي لافلقك نصين
ام علي : طب برا ياخول انت كمان
انا : ( فكرت في لحظه احا انا لو اتشتمت وخرجت مش هينفع اشتغل في الصيدليه تاني ولا انزل المنطقه دي وبعدين هوري وشي لابنها ازاي انا كدا خول نييك ) كسمك بقي انتي ايه مفيش حد مالي عينك ورحت جايبها من شعرها ومنزلها علي الارض وهي تشتم وتحاول تعض رجلي وانا اشد في شعرها اكتر واكتر
انا : قسما ب**** لو مسكتي لاقطعلك شعرك دا............. ايوااااااااااا اهدي كدا
ام علي : وحياه ام...اه شعري
انا : (شديت شعرها اقوي ) هااااااااااا وحياه ايه متكملي انا قلت تكسم تخرسي يبقي مسمعش كلمه
ام علي : طب يابن المتن
انا : (اشد شعرها اقوي وبغل ) طب يابنت المتناكه مش ناويه تتخرسي صح طب عليا الطلاق ماهسيب كسمك غير لما تبوسي رجلي وتقولي حقي برقبتي
ام علي : دا عند امك يابن اللبو
انا : (اشد في شعرها برضو ) معاكي للصبح انا مش خسران حاجه
ام علي : اااه اااه خلاص خلاص هبوسها هبوسها
انا : بوسييها عدل وقولي انا اسفه ياسيدي وتاج راسي
ام علي : دا عند امك المتن.......... خلاص خلاص اهوه انا اسفه ياسيدي وتاج راسي
انا : هسيب شعرك ووشرف كسمك لو صوتك علي تاني هنيكك النمله هااااا امين
ام علي : امين امين
انا : قومي يالا ياوسخه اعدلي نفسك
اول مقامت وعنيها كلها غيظ وبتعدل نفسها ولسا هتتغابي عليا رحت رازعها حته قلم ابن متناكه يلوحها وبتلف رحت واخدها القلم التاني
انا : ها ياكسمك نفسك تقولي حاجه
ام علي : بتجز علي سنانها لا ياسيدي
رحت محرك ايدي بمسحلها الدم اللي علي شفايفها وباصصلها في عنيها لقيتها بتبصلي وبتبلع رييقها وبتمصلي صباعي اللي علي شفايفها وبتغمض عنيها وبتمص صباعي اوووي انا بصراحه كنت خايف تعضني ولا حاجه بس لقيتها منسجمه وتمص صباعي وتفتح عنيها تبصلي وتقفلها تاني وهي بتمص رحت مقبل عليها بشفايفي وماسك خدودها بايدي وبوستها بوسه بعنف وبقوه لقيت ايديها مسكت ايدي وبتضم نفسها عليا اووي رحت نازل بايدي علي كسها ماسكه من فوق الجلابيه راحت شهقت شهقه خفيفه رحت محرك ايدي علي كسها من برا براحه ورحت مبعبصها في كسها وهي بتتاوه وشفايفها لسا في شفايفي وفجاه بعزم ماعندي ضاربها علي كسها صوتت ورحت ساحب شفايفي من شفايفها بصتلي بعين كلها شوق وشرقانه علي الاخر رحت ضاربها بالقلم راحت قالتلي ليه كدا قلتلها خشي استحمي الاول يامتناكه ينفع سيدك ينيكك بوساختك كدا واغسلي بقك علشان ريحته شبه كسمك قالتلي حاضر حاضر خمس دقايق وهتلاقيني جاهزه والنبي متتحرك من مكانك خمس دقايق ولقيتها طالعه ملط يادوب منشفا نفسها بس وجايا بتجري وانا قاعد في الصاله
انا : ( منظرها وهي طالعه من الحمام ملط وبتجري عليا ووشها كله شغف واشتياق وبزازها بتترج يمين وشمال يهيج الخول تحس انك سلطان زمانك احساس جامد نييييك كسم النيك نفسه قدام المنظر دا ) اهدي بكسمك مستعجله علي ايه
ام علي : كنت خايفه سيدي يمشي
انا : احا دا انتي عجبك الدور بقي
ام علي : طبعا ياسيدي
انا : طب بوسي رجل سيدك ووريه اد ايه انتي بتحبيه
ام علي : (مكملتش الجمله وراحت نزلت علي رجلي) انا خدامتك انا شرموطتك انا متناكه زوبرك شرفي تحت رجلك دوسه انا ماليش شرف قدامك
انا : شاطره يالبوه قلعيني البنطلون ........ايه مال ايدك بتترعش كدا ليه اهدي هكيفك ياشرموطه انا قلتلك تلمسي زبي
ام علي : اسفه ياسيدي
انا : والخدامه اللي تغلط يحصل فيها ايه شاطره تتعاقب ارفعيلي وشك الجميل دا فوق كدا ايواااا طرررررراخ لا استني لسا التاني
ام علي : ابوس ايدك مش قادره هموت علي زبك
(وراحت واخده زبري في بقها وهاتك يامص من فوق لتحت وهيجانه لدرجه تخوف جسمها كله بيترعش وبتتنفس بسرعه نيييك وطالعه نازله علي زبري ببقها لحد ماغرقته مياه وطبعا زوبري متوصاش كان شادد حيله علي اخره لدرجه اني كنت هجيب من مصها وراحت قامت فجاه ولاديتني ضهرها وراحت مدخلاه فكسها اول مدخل فكسها سمعه اااااااه طويله بنت متناكه تدل علي حرماااان قعدت طالعه نازله علي زبي كله جوا كسها مفيش دقيقتين لقيت رجليها بتترعش وبتشخر وبتقولي هجيب هجيب وراحت نازله بتقلها كله علي رجلي طبعا جسمها تقيل نيك عليا استحملتها لحد ماهديت وقلتلها قومي رجلي وجعتني قومي اقعدي مكاني قعدتها علي طرف الكنبه وانا واقف وعمال ارزع زبي في كسها وهي مبتتكلمش بتوحوح وبتعصر في بزازها وعنيها مقفوله وكل شويه تشخر من الهيجان وانا قربت اجيب وهي لسا متكيفتش قلت مفيش غير اني اعملها وضع ابن متناكه يهدها رحت مطلع زبي احححححح طلعته ليه دخله تاني بسرعه بسرعه اعدلي نفسك ياكسمك نامي علي الارض وارفعي رجلك علي الكنبه خلي كسك ناحيه السقف في ثانيه لقيتها عملت الوضع وانا فوقيها هي ضهرها مسنود علي طرف الكنبه وراسها تحت ورجليها فوق وكسها لفوق وانا رحت نازل بكل تقل جسمي وبزبي في كسها واطلعه كله وانزل تاني عليها نازله في التانيه في التالته لقيتها بتصوت مش قادره مش قادره متقتريش لاااا مش قادره خلاص وانا ولا سائل فيها مع عاشر نازله في كسها كانت رجلي بتترعش من الوجع وهي كانت بتجيب وانا كنت خلاص بنزلهم رحت مطلعه من كسها ووانا واقف رحت جايبهم عليها وهي نايمه علي الارض منظرها وهي تحت رجلي كفيل انه يحسسني برجولتي وانها اقل من اي ابن متناكه
(دخلت استحميت ولبست هدومي وخرجت لقيتها قاعده علي الكنبه مفشخه رجليها )
انا : ايه مالك مش كنتي عامله زبين راجل في بعض من شويه
ام علي: انت تسكت خالص انت فشختني دا انا متجوزه ارنب
انا : لا محبكيش وانتي كدا متبقيش مره ناقصه مش علشان الراجل زبه تعب تقومي مبهدلاه كدا وتزلي كسمه
ام علي : اتوكس انت مش فاهم حاجه
انا : ايا كان اصلك مش هتتجوزي فاندام ينيك فيكي لحد ميموت وزبه تمام وبعدين قومي يالا كلميه واعتذريله يالا وحسسيه برجولته شويه وبلاش لسانك الزفر دا
ام علي : لا احنا متعودين علي كدا هيرجع بليل عادي
انا : احااااااااااا عادي ازاي وصوتكو اللي جاب لاخر الشارع دا
ام علي : ياعم عادي كلها هنا ماشيه كدا اهلا بيك في العشوائيات
انا : طب انا هقوم اروح واحنا الصبح كدا وابويا في الشغل يمكن اعرف اخش البيت
ام علي : ( نامت علي صدري وهي لسا ملط ) هشوفك تاني
انا : متحسسنيش اني مسافر مبلاش اوفر بقي ياستي
ام علي: ستك ايه دا غريبه انا قلت هتشتمني
انا : لا ياختي النيك حاجه والواقع حاجه تانيه ورحت بايس راسها وقايم ماشي
(نزلت مسكت الموبايل قلت اكلم اختي اشوفها فين )
انا : الو ايه يامريم انتي فين
مريم ( اختي ) : متتصلش بيا ولا مره وقلقانه عليك كدا انت معندكش ددمم ليه
انا : بحبك
اختي : ولو برضو دا انا منمتش طول الليل حرام عليك اللي بتعمله فيا دا
انا : بحبك برضو........ بتضحكي
اختي : منا مش هخلص من لسانك دا انا عارفه
انا : طيب ياختي فينك انجزي
اختي : لسا طالعه من الدرس في بيت انجي
انا : طب هعدي عليكي اخدك
اختي : بجد طب احلف كدا انك جاي
انا : ياستي اخلصي هاجي اخدك سلام
انا : (وصلت بيت انجي ) الو انزلي انا تحت البيت
اختي : حاضر نازله سلام
انا : ساعه بتنزلي
اختي : مال وشك اصفر ليه كدا انت كلت شربت طب انت كويس
انا : اه ياستي كويس وزي الفل يالا اروحك
اختي : طب وشغلك مش هتروح
انا : لا مش هروح انا تعبان ونفسي انام وابوكي دا بقي زي ماتيجي معاه
اختي : طب وغلاوتي عندك استحمله ومتفتح بقك بكلمه ريحه وخلاص انا قلقانه عليك من امبارح ومش عارفه انام ودماغي رايحه جايه خايفه يكون حصلك حاجه
انا : فعلا الاخت الحنينه رزق
اختي : طب ياخفيف يالا
(وصلنا البيت واول مدخلت لقيت ابويا قاعد في الصاله)
بابا : انت ايه اللي جابك امشي اطلع برا براااااااا
انا : انا اسف يابابا مش هعمل كدا تاني
بابا : مش انا بعمل دكر عليك انا هوريك الرجوله بقي يالا براااااا اخرسي انتي مسمعش صوتك
اختي : يابابا وغلاوتي عندك تخليه يخش انا قلبي كان واجعني عليه خايفه يكون حصله حاجه
بابا : انا قلت لا هي لا برااااااااا يالا
ماما : يامجدي ورحمه امك خلاص الواد اتعلم الادب اهو وهيبوس دماغك اهوه ويعتذرلك
انا : حقك عليا يابابا وادي راسك اهيه
بابا : اوعي يالا انت فاكر انك هتاكلني بكلمتين انت وامك
اختي : وحياه اغلي حاجه عندك انا ماليش غيره طب اضربني انا مكانه طب اعمل فيا انا اللي انت عايزه بس سيبه يقعد في البيت
بابا : ( لقي اختي منهاره في العياط وبتتشحتف وهي بتتكلم اكنهم بيخطفو ابنها منها وقافشه في دراعي مش عايزه تسيبني ) خلاص علشان اختك الغلبانه دي ليحصلها حاجه بسببك ومن هنا ورايح لو عصيتلي امر تاني معنديش غير الشارع ارميك فيه
اختي : خلاص و**** يابابا مش هيعمل حاجه تاني وهيسمع الكلام ابوس ايدك سيبه بقي خلاص
بابا : خش اتلقح جوا جتك القرف وانتي خشي اعمليلي شاي ولا متعمليش انا نازل علي القهوه
(اول منزل ابويا راحت امي واخداني في حضنها وبتعيط)
ماما : ليه كدا يابني حرام عليك اللي بتعمله فينا دا يرضيك منظر اختك كدا ومنظري واحنا قلبنا موجوع عليك
انا : حقك عليا ياماما انا اسف ورحت بايس راسها يالا بقي خشي اعمليلنا اكل لحسن محسوبك جعان اوووي
ماما : محسوبك ايه الالفاظ اللي بتقولها دي ياصايع
اختي : سيبيه بقي ياماما والنبي وراحت حضناني حضن مطارات وتعيط علي كتفي وتخبط بايديها علي ضهري ومفيش في بوقها غير و**** حرام عليك اللي بتعمله فيا دا وانت عارف اني ماليش غيرك انت عيل جزمه مبتحسش وانا مش عارف اقولها ايه لقيت امي بتقولنا **** يخليكو لبعض وميحرمكوش من بعض ابدا وراحت اختي سابت حضني ومسحت دموعها في التيشرت بتاعي وبتقولي تعالي اقعد احكيلي حصلك ايه بقي
انا : لااااااااااا دا عند امك انا هموت وانام لما اصحي بقي
اختي : طب ياحبيبي خش ارتاح ونام ولما تصحي احكيلي
دخلت يادوب غيرت ورحت فارد جسمي علي السرير وابتديت انام لقيت اختي داخله عليا بالاكل وبتقولي طب كل حاجه قبل متنام قلتلها مش قادر لما اقوم
اختي : طب ياحبيبي نام وارتاح وراحت بايساني في راسي وقالتلي تصبح علي خير ................ انتهي الجزء الخامس
الجزء السادس
(بيت معتز 2)
(تكمله لبيت معتز 1 )
الشخصيات كما هي اضافه عليه
هايدي (29 سنه مطلقه ساكنه في التجمع العز باين عليها نيك النيك لبسها كله مقطع عامله شعرها كيرلي بزازها مدوره وحلوه كبيره نسبيا وطيزها مستفزه تشوفها تبقي عايز تضربها عليها ومن النوع اللي طول الوقت بيقوول اووووي و seriously بجد ياجماعه والعلوقيه في الكلام دي
ام علي : طيب تعدي عليا النهارده نقعد مع بعض شويه
انا :وابو علي فين
ام علي : مسافر بقاله يومين
انا : وعلي فين
ام علي : تلاقيه بيتسرمح في اي حته
انا : قشطه ساعتين واكون عندك
ام علي : لا انجز علشان نلحق وتروح
انا : خلاص قشطه سلام.
(ورحت راكب ورايح لبيت ام علي وانا في الطريق موبايلي بيرن)
انا : الو ايه يازنان
اندرو : فينك كل دا بتيجي
انا : ياعم رايح مشوار كدا في الانجاز وهجيلك
اندرو : طب خد حد حبيبك عايز يسلم عليم
انا : هاتو مين............... ياااااااااه ازيك ياعيلوه عامل ايه
علي : واحشني ياسطي فينك مش جاي ولا ايه انا قاعد مستنيك
انا : خليك استناني متروحش هروح مشوار بسرعه واجيلك
علي : خلاص قضي انت مشوارك وانا هقوم اروح انا قاعد مستني علشانك و****
انا : ( وبعدين في القرف دا لو روحت المشوار شويه وهيطب عليا ولو مرحتش هتحرم من نيكه عنب ) خلاص ياعلي خمسايه وهتلاقيني عندك سلام ...... علي جنب يااسطه
انا : ايوا يابومه مش هينفع اجي ابنك مستنيني علي القهوه ولو جتلك هيروح ويطب علينا
ام علي : كسمه
انا : مالو كسمه
ام علي: تعبان اوووي مش لاقي اللي يريحه
انا : ياوليه بقولك ابنك هيطب علينا
ام علي : خلاص يوم تاني بس متنسنيش
انا : حاضر سلام
مشهد القهوه
انا : حبيب ميتين اهلي
علي: صاحبي العلق اللي مبيسالش عليا
انا : مشاغل و**** ياعيلوه منتا عارف
علي :ايوه البق الحمضان بتاع الشباب كلها دا
انا : منتا حلو وعارف اهوه فينك كدا مختفي فين
علي : لسا في المصنع زي منا بس خلصت جامعه دا الجديد بس وانت اتخرجت صح
انا : لا ياصاحبي انا سقطت سنتين في كسمها وغير الموضوع
علي : وشغال فين دلوقتي
انا : بدور علي شغل مش لاقي
علي : كسم الزمن اللي بيلف دا
انا : ياعم سقراط انت جاي تبضنا شوف ياعم هتشرب ايه وقوم غور في داهيه
علي : ههههههههههههههه بس انت اتغيرت ياصاحبي
انا : هاااا اطربني قسم وسمعني
علي : بتكلم بجد و**** اتغيرت
انا : ايه اللي اتغير فيا
علي : لسانك بقي اطول ههههههههه
انا : دا انت بضانك كبرت نيييييك انا ابن وسخه اني نزلت اصلا
ابراهيم : مكفايه بضان ياعم انت وهو حد هيلعب بلاي ستيشن
علي : لا ياعم انا مليش في الهري دا انا بس جيت علشان اعزمكو علي خطوبتي في اجازه نص السنه
اندرو وهيما وانا : مبرووووووووووووك ياصاحبي
علي : **** يبارك فيكو عقبالكو
انا : هي مش اجازه نص السنه دي كمان 3 شهور باين
علي : اه يعني 3 شهور كدا
انا : اومال ياين الخول جاي تعزمنا من دلوقتي ولسا 3 شهور انت عبيط ياض
علي : انا ابن متناكه اني جيت اشوفكو اصلا انتو اصحاب عرر
انا : ياعم متقولش كدا احنا فضهرك في اي حاجه يالا هقوم العب بلاي ستيشن سلام ياعلي
علي : انا مشفتش اخول منك وشرف امي
انا : ههههههههههههههه اديك شفت يالا سلام
وبعد يومين لقيت معتز بيكلمني بيقولي بكره عندك انترفيو ( مقابله ) تظبط حالك كدا وتقلبلي لسانك دا تخليه انجليزي بس هما بياخدو بالمظاهر امين يالا فل عليك تاني يوم صحيت بدري
اختي : ايه الشياكه دي ياعم علي فين اوعي تقولي انك هتيجي معايا الجامعه بالبدله هههه
انا : لا ياختي رايح انترفيو شغل مع معتز في الشركه
اختي : طب ويابن الهبله دي عدله جرافته بذمتك استني اعدلهالك
انا : بقولك ايه ماتيجي معايا الحمام وانا بحلق دقني
اختي : اتلم يالا واصطبح بدل مادعي عليك وتترفض في الانترفيو
انا : احبك وانت شرس .....دا منظر دا عاملالي فيونكا
اختي : انت اراجوز اصلا ودي اكتر حاجه لايقه عليك
انا : طب وحياه امك منا عاتقك
اختي : ياماما يامااااااااااما الحقيني
ماما : يابني سيب اختك لحسن هدومك تتبهدل
اختي : هو دا اللي همك هدومه تتبهدل
ماما : طبعا متتكسري انتي ولا تتنيلي هنعالجك لكن هدومه لسا هغسل واكوي
اختي : شايفه بيطلعلي لسانه ازاي
ماما : اخوكي وبيدلع عليكي رايح فين ياقلب امك
انا : هقدم في وزاره الداخليه ويارب اتبسط معاهم
ماما : انا غلطانه اني بسالك ياكش تولع انت وهي انتو قرفتوني
انا : طب خدي طيب هاتي فلوس علشان نازل
اختي : خد دول كمان خليهم معاك
انا : يااااااااااااه ياقلبك الحنين ياختي
اختي : علشان تعرف اني بميه راجل
انا : (طراخ علي قفاها) متشكرين يارجوووووووله
اختي : تسلم ايدك ياسيد المعلمين
مشهد الشركه
معتز : ها عرفت هتهبب ايه ولا اعيد تاني مركز معايا ولا مع النسوان اللي بتعدي
انا : ياعم خلاص صدعتني مركز معاك مركز
معتز : صبرني ****
انا : ياعم متقلقش بقي دا انت زنان
بعد ساعه في الانترفيو طلعت اشرب سيجاره في جنينه الشركه ومعتز كان جوا مع الراجل اللي عملي الانترفيو لقيت معتز طالعلي وبيشخرلي احا ايه اللي انت هببته دا
انا : ايه ياعم في ايه
معتز : بقي الراجل يقولك شايف نفسك فين بعد 5 سنين تقوله هتقلب قرد انت عبيط يامايكل
انا : ماهو سؤال ابن متناكه برضو هو في بني ادم يعرف الغيب يعني هنكفر علشان كسم سؤال
معتز : يامتخلف عايز يشوف طموحك واصل لفين
انا : اهو اللي حصل بقي المهم اتقبلت ولا اترفضت
معتز : اتقبلت ومتسالنيش ازاي والانقح انك هتمسك معايا قسم تصميم الاعلانات يعني مشرف حاجه كدا شبه مدير
انا : و**** راجل بيفهم انا اصلا هيئتي مدير فشخ بص ياض الوقفه بص ماسكه السيجاره
معتز : احااااااا ياعم متعصبش كسمي......... هات سيجاره هات
انا : ياعم متافورلهاش انت بس خايف علشان انا جيت وهحط عليك في شركتك وهاخد مكانك
معتز : تعرف تتوكس ولا متعرفش
انا : ماوعدكش بس هحاول اتوكس
معتز : كسم برودك
انا : ياعم انت متعصب ليه كسم الشغل دلوقتي ايه اللي بضنك كدا
معتز : اقولك ايه اللي باضني تعرف يعني ايه الموشن جرافيكس
انا : دا ايه دا حاجه في الويندوز ؟
معتز : حاجه في الويندوز اركب اركب خلينا نروح
انا : ياعم خلاص فكك بقي انت علمني وانا هبقي لهلوبه صدقني
معتز : يالا ياعم نغور نروح
انا : مش عندك شغل
معتز : لا اجازه انا جاي علشانك
انا : شوف انت من جواك طيب وقلبك عليا
معتز : لحد منروح مسمعش صوت امك دا نهائي
(خرجنا من الشركه ويادوب طلعنا علي الميدان واقفين في اشاره )
انا : ولا ولا بص هناك كدا مش امك دي اللي هناك في العربيه
معتز : اه هي ايه دا هي واقفه كدا ليه
انا : شكلها مستنيه حد امك شكلها بتقضي حشيش ياسطي
معتز : بتقضي الساعه 12 الضهر انت عبيط ياض... احا دي الشغاله بتاعتنا بتركب جنب امي ..غريبه بقي امي تستني حد لا والانقح تستني الشغاله
انا : طب روحلها كدا نشوف مالها
معتز : احا دي بتتحرك
انا : وراها ياسطي بسرعه
معتز : مالك سخنان ليه دي امي انا علي فكره عادي تلاقيها بتشتري حاجات
انا : ياعم انا غلطانلك فاكس يالا نروح
معتز : لا احا نروح ايه انت بايت معايا النهارده بكره اول يوم ليك وانا مش ضامن مواعيدك في الصحيان
انا : ياعم هصحالك بدري
معتز : ولو برضو بومين كدا تبات عندي جسمك يتظبط وبعدين اسيبك تروح احا انت جاي في وشي
انا : جسمي يتظبط انت ناوي تنيكني ولا ايه
معتز : هو انا مش قلتلك مسمعش صوت امك لحد منروح
انا : دا انت عيل بضان وامك جامده
معتز : وحياه امي الجامده انزلك بلبوص من العربيه
انا : هههههههههه خلاص ياعم اتخرست
مشهد في بيت معتز
انا : دا مفيش حد في البيت
معتز : وابويا اللي في البلكونه دا ايه هوا قنديل بحر شفاف مش باين
انا : طب انا في المطبخ هشوف اي حاجه تتاكل اعملك
معتز : خش اقعد في الاوضه وهعملك انا الاكل متبعبصش في حاجه
ببص لقيت اوضه احمد مفتوحه وفيها كشاف منور قلت اخش اشوف ايه دا لقيت اوضه عاديه واللاب مفتوح مش مقفول علي الفيس بوك بتاعه انا الفضول اكلني بصراحه قلت ابعبص لقيته فاتح كذا صفحه سكس منهم واحده سكس حيوانات فانا استغربت اول مره اشوف كدا حتي في الافلام قلت يمكن علشان مجال دراسته قعدت اقلب شويه وبعدين لقيت في فولدر مفتوح مكتوب عليه ( games ) قلت مصلحه اخد اي لعبه من عنده اتسلي فيها رحت مطلع فلاشتي ولقيت هما لعبتين fifa 2014 و need for speed قلت فيفا بضان هاخد نيد فور سبيد بتقتل الوقت وحملتها وخدت وقت طويل نيك قلت تلاقي الجهاز تقيل ولا حاجه ولقيت معتز داخل عليا وانا بحملها
معتز : بتبعبص في ايه ياعم احمد بيتبضن من اللي يلعب في حاجته سيب ياعم كسم اللاب دا
انا : انت بتعلي صوتك ليه وبعدين انا بنقل لعبه عادي
معتز : هديهالك انا من عندي
انا : خلاص قربت تخلص اهيه روح وانا جاي وراك
معتز : دقيقتين والاقيك عندي
خلصت تحميل ورجعت اللاب زي مكان وقضيت اليوم في اوضه معتز مابين اكل ونوم ونزول القهوه ورجعنا بالليل معتز لف سيجاره حشيش وشربها ونام وصحينا تاني يوم علي الشغاله وهي بتصحينا
الشغاله : سي معتز ياسي مايكل ياسي معتز ياسي مايكل
معتز : خلاص صحيت قوم ياسي زفت انت ياعم عندنا شغل انا عارف انك هتتعبني خليكي وراه لحد ميقوم
الشغاله : ياسي مايكل قوم سي مايكل ............. مالك اتفزعت ليه كدا
انا : معلش انا اسف عقبال مجمعت اني مش في بيتنا
الشغاله : طب يالا قوم علشان تلحق تفطر
انا : انتي اللي عامله الفطار دا
الشغاله : اومال ستي اللي عاملاه يعني
انا : انا هاكله علشان من ايدك الحلوه دي
الشغاله : يكرم اصلك ياسي مايكل يالا قوم بقي
انا : طب ادعكيلي ضهري يفك شويه
الشغاله : انا شغاله مش بتاعت مشاز
انا : ههههههههههههههههههه مش بتاعت ايه
الشغاله : يوووه متكسفنيش بقي مبعرفش انطفها
انا : طالعه من بقك عسل دا انا هبات هنا كل يوم
معتز : متخلص ياعم النحنوح قوم اتشطف والبس وانتي اطلعي برا حضريلنا الفطار
مشهد السفره
انا : صباح الفل عليكو جميعا
سلوي( ام معتز ) : صباح الفل ياحبيبي
انا : صباح الفل ياعموو ياعموو صباح الفل هو مبيردش عليا ليه ياعمووووووووووووووووووو
وهبه(ابو معتز) : سامعك يابني ومش عايز ارد عليك
انا : ليه ياعمو دا حتي السلام ***
وهبه : ماشي ياخويا
انا : ياعمو انت ياعسليه انت و**** لو انت ابويا دا انا طول اليوم اقعد معاك واستفيد منك وامشي كدا اتباهي بيك وسط الناس
وهبه : شايفين يابهايم العيال اللي بتفهم عيال تشرف مش زيكو
احمد : انت بياكل الكلام دا معاك ياحج
وهبه : حتي ولو كلام علي الاقل بيبسط الواحد
انا : كلام ايه ياعمو دا انا بتكلم بجد سيبك من العيال الهبله دي هما فاهمين حاجه جيل بايظ عيال فاشله
وهبه : قلهم ولاد الكلب دول
انا : افهمو ياولاد الكل...احم
وهبه : احترم نفسك ياخول انت
انا : بنكوشك ياعمو ياعسليه انت طب والنعمه لانا قايم بايسك ومتصور معاك سيلفي ومنزلها علي الفيس وكاتب عليها صوره مع عظماء التاريخ
سلوي : يالهوي عليك واد لساااااااااان مني مخلفالنا لسان وبس
انا : بقولك ايه ياعمو خدمه بسيطه بس منك انا عارف انك مسيطر
وهبه : عنيا ياحبيبي عايز ايه
انا : اطلع رخصه والنبي من غير ماعمل اختبارات سواقه
وهبه : حاصر من عنيا شوف هتروح امتي وكلمني ......... خد تعالي هنا انت معاك عربيه اصلا
انا : لا بس باعتبار في المستقبل وكدا
وهبه: ههههههههههه طب كل كل علشان ماجيش اطفحك بايدي
انا : ههههههههه و**** ابوكو دا عسليه
معتز : يالا علشان منتاخرش سلام
رحنا الشغل دخلنا زي قاعه كدا جوا الشركه كلها مكاتب لازقه في بعض وانا طبعا ولا فاهم اي ابن متناكه ومبحلق في النسوان اللي رايحه واللي جايه لحد مالقيت حد بيخبط علي كتفي
الشخص : انت قاعد كدا ليه
انا : معلش انا اسف انا اول يوم ليا ومش لاقي حاجه اعملها
الشخص: طب خد الملف دا شايف المكتب اللي هناك دا .....لا اللي جنبه عند الدولاب الاصفر اللي جنبه ايوا هو دا روح اديه لهايدي
انا : حاضر
رايح ناحيه المكتب بدور علي هايدي المهم لقيت واحده ماسكه ساندوتش في ايديها وبتاكل بسرعه وايديها التانيه بتعمل حاجات علي اللاب توب وكل شويه تاخد بق شاي ومتلهوجه واكنها متاخره علي حاجه لسا بقولها انسه هايدي راحت سحبت مني الملف وبصت فيه وبعد كدا كتبت في حاجه وادتهوني تاني وقالتلي وديه مكان ماجبته
انا : ( دا ايه شغل موظفين الحكومه دا ) معتز ولااااااا خد
معتز : ولا ايه يازفت انت انا مدير هنا وبعدين ايه اللي جابك الناحيه دي وايه الملف اللي في ايدك دا
انا : واحد اداهوني اوصله لواحده اسمها هايدي...............انت بتضحك علي ايه
معتز : هما اشتغلوك يااهبل ههههههههه تعالي تعالي اعرفك بيهم
انا : ايوا فين الاشتغاله يعني مش فاهم
معتز : افتح المف واقري اللي فيه
( مكتوب في الملف " انا الحمار الجديد ارجو تعييني عندكم نيها نيها نيها وهايدي مضت تحتيها تم قبول الحماااااااااار )
انا : *رحت ساحب حته شخره بنت متنااااااكه * احا ياولاد المتناكه ورحت رايح علي ابن المتناكه اللي اداني الملف ومعتز ماسكني بيهديني واوطي صوتي *
الشخص : (جاي من بعيد) انا اسف و**** احنا بنهزر معاك مش اكتر احنا هنا كلنا عيله واحده وكل واحد اول يوم جيه هنا اتعمل فيه كدا اهدي خلاص ياصاحبي معلش
انا : طب خلاص هديت اوعي يامعتز سبني هطلع اشرب سيجاره واجي
معتز : طب اخر الباب يمين هتلاقي طرقه هتطلعك علي الجنينه برا بتاعه الشركه
(طلعت قعدت في الجنينه ولعت سجاره وخمس دقايق ولقيت واحده بتفولي ممكن ولاعه )
انا : اتفض.... هو انتي
هايدي : ياراجل فك بنروش معاك اول يوم علي العموم انا هايدي *وبتسلم
انا : اهلا هايدي انا مايكل
هايدي : متقفش كدا خليك كووول يامعلم اومال هتعمل ايه قدام شويه
انا : ( كوول ومعلم احاااا هي الكلمات دي لسا عايشه ) هتاقلم حاضر انتو بس خطفتوني في الاول وانا مكنتش مستعد
هايدي: ههههههههه بيس يامان قولي بقي انت ايه نظام دماغك
انا : ( كسم بقك اللي انقرض دا ) نظام دماغي في ايه مش فاهم
هايدي : يعني بتهاش(حشيش) بتسموك بس (سجاير) بتووييد (الويد ) بتفودو ( الفودو) بتستروكس ( الاستروكس) ولا انت مائي ( خمره )
انا : لا انا بسرتن بس
هايدي : يعني ايه
انا : هههههههههههه اومال عاملالي فيها صايعه وبتاع ومش عارفه السرتنه
هايدي : طب ايه هي
انا : حاجه اعظم من دول كلهم
هايدي : طب قولهالي بلييييز طب هي دماغها ايه
انا : دي دماغ هيجااااااااااان هههههه
هايدي: ااااااااااااااه بتمستربات يعني * بتضرب عشره بس بالانجليزي*
انا : ايوااااااااا بالظبط كدا
هايدي : ومكسوف ليه يامعلم كله هنا عادي خليك ايزي وفك كدا
انا : بقولك ايه ياهايدي هو انتي منين
هايدي : من التجمع
انا : قولتيلي علشان كدا
هايدي : اشمعنا علشان طريقه كلامي يعني لا انا عادي بشخر وبشتم بس علشان لسا اول مره اقعد معاك وكدا لما تاخد عليا هتحبني فحت
انا : لا انا خلاص خدت عليكي وحبيتك وهبات عندك النهارده في بيتكو
هايدي : وواااااااو بجد ياااااااي وكمان باد بوي
انا : ( وبعدين في اللي خارجه من فيلم كارتون دي بقي ) ههههههه اجيلك الساعه كام بقي
هايدي : ههههههههههههه مش هينفع هو معتز مقالكش ولا ايه
انا : ايه طلعتي صاحبته
هايدي: ههههه لا انا ليسبيان ( سحاقيه)
انا : اااااااااااااااااااااااااه علشان كدا ملناش نصيب بقي خلاص
هايدي : هههههههههه مانا اطلقت بسبب كدا مبحبش الرجاله علي السرير بحبهم في اي حاجه الا السرير
انا : هايدي انتي متعوده اي حد تتكلمي معاه كدا من اول مره تحكيله حياتك
هايدي : so what انا حره والشركه كلها عارفه كدا وصاحبتي شغاله هنا كمان طب منتا عندك عمر وماندو متجوزين وكلنا عارفين
انا : ششششششششش لحظه واحده عمر وماندو وانتو عارفين انا اعرف انه في مصر في الكلام دا بس في السر مش علني كدا
هايدي : ههههههههه هقولك بعد حفله مشروع ليلي لما رفعو علم الرينبو الدنيا بقيت بيس حبتين واحنا اصلا عارفين من قبلها وبعد الحفله دي لقينا عمر وماندو بيقولولنا انهم هيتجوزو واحتفلنا بيهم كمان
انا : احااااااااا انتي بتتكلمي بجد ولا بتشتغليني تاني انا حاسس اني في تايلاند مش في مصر
هايدي : ههههههههه و**** ابدا بجد بكره هتعرف وتتاكد بنفسك يامان ..... مالك مبلم كدا
انا : بستوعب بس اللي بيحصل
هايدي : ههههههههههه معلش بكره تتعود .... يالا نخش اعرفك علي بقيه الناس وتتعلملك كام حاجه جوا كدا
خلنا وقعدنا نهري كلنا واتفرج عليهم وهما بيشتغلو ولسا مفوقتش من الصدمه اللي هو احا مش كدا مش للدرجه دي يعني لحد ما اليوم خلص وروحت بيتنا اتغديت وشويه ولاقيت اختي داخله اوضتي
اختي : عملت ايه في الشغل اتقبلت
انا : طبعا يابنتي اخوكي دا عفريت
اختي : طب مش تفرح ابوك طيب
انا : لا سيبيه شويه كدا لو عرف دلوقتي هيقولي طب وجامعتك ويصدعني وانا مش ناقصه
اختي : ماهو كدا كدا يومين تلاته وهيكلمك في الجامعه والشغل والقرف دا فرحه انت ولو مره في حياتك
انا : افرحه هو دا بيفرح دا انا جايب مجموع في ثانوي عالي وجاي فرحان ومزقطط لقيته بيقولي ياكش كنت فاكر ان هسيبك تسقطلي
اختي : شفت قالك ايه ياكش كنت فاكر اني هسيبك تسقط يعني هو جنبك ومش هيسيبك غير لما تنجح
انا : بت انتي بطلي العمق اللي انتي فيه دا
اختي : هو يمكن اسلوبه وحش بس بيحبك ونفسه يشوفك احسن واحد في الدنيا
انا : خلصتي هري وهبد
اختي : هتفضل زي منتا كدا غور في داهيه انا غلطانه اني بنصحك
انا : خدي تعالي هنا بس كدا ......... انا بقالي قد ايه جاي من برا
اختي : بتاع ساعتين تقريبا
انا : ولحد دلوقتي معملتليش كوبايه شاي تتشرب يعني اقوم اسكعك علي قفاكي دلوقتي
اختي : ياشيخ اتنيل وانا الخدامه اللي جابتهالك امك
انا : بت متقوليش علي نفسك كدا انت ملكه قلبي وروحي وحياتي وعيني وكل دنيتي
اختي : برضو مش هعملك شاي
انا : طب وكدا وكدا وكدا وبزغزغها في جنبها وهي بتضجك وتصوت يااماماااااااااااااااااااا خلاص خلاص سيبني وهعملك شاي خلاص
انا : طب فين بوسه مايكل
اختي : اهيه موااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااه
انا : شاطره يالا قومي اعملي الشاي
اختي : (اول مطلعت عند باب الاوضه) دا عند امك الشاي دا
انا : طب وحياه امي منا سايبك خدي تعالي هنا ........... قفشتك عند ام مين بقي
اختي : عند امي انا خلاص هعمله هعمله سبني .............. كام معلقه زفت
انا : معلقتين زفت ومعلقه سم هاري
اختي : بعد الشر عليك سم هاري بس من غير ميقطع مصارينك
انا : السم من ايدك شربات
اختي : انت عندك انفصام صح ماهو ياانفصام يامتخلف اصل انت مش طبيعي
انا : ششششششششش بس يابت اخرسي انتي هتصاحبيني دقيقتين والاقي الشاي جاهز
اختي : خد ياسي قرف الشاي اهو عايز حاجه تانيه من خدامتك
انا : استني خدي دي
اختي : ايه دا تشوكلت يابن القررررررده
انا : تشوكلت **** يرحم ابوكي اسمها شوكلاطه
اختي : مش هتفرق المهم انك جبتهالي يخليك ليا وميحرمني منك ابدا
انا : كل دا بسبب حته شوكلاته دا انتي تافهه
اختي : اه انا تافهه وبحبك وبموت فيك وكل شويه هعملك شاي وقهوه وبص اعتبرني الخدامه اللي جابتهالك امك كمان
انا : انا لو اعرف كدا من بدري كنت غرقتك شوكلاته
اختي : خد هنا استني انت جيبت فلوسها منين انت معكش فلوس اصلا
انا : انتي مش ادتيني فلوس امبارح الصبح انا مصرفتهاش فقلت مينفعش ارجعهالك زي ماهي رحت جبتلك شوكلاته علشان عارف انك بتحبيها
اختي : (راحت حضناني جامد وباستني في خدي ) ميحرمنيش منك ولا من حنيتك عليا ويفرحك زي مابتفرحني دايما كدا
انا : يالا بقي يابطتي اطلعي برااااااااااااا
اختي : بحبك برضو
انا : برا
اختي : ياواد انت ياعسليه انت ياقمر والنبي عسل
انا : ( طراخ علي قفاها ) لازم تاخدي الطريحه بتاعت كل يوم
اختي : مقبوله منك ياسيد المعلمين
انا : غوري بقي دا انتي صداع
وقعدت علي اللاب وافتكرت الفلاشه اللي عليها اللعبه نقلتها علي الجهاز ايه دا غريبه برضو مساحتها كبيره ليه قعدت ابعبص في فولدر فولدر لحد مالاقيت فولدر مكتوب عليه ( اناااا) دخلت عليه لقيت 4 فيديوهات وصور بالعبيط قلبت الصور الاول كلها صور متصوره بموبايل للبت الشغاله دينا وصور لسلوي ام معتز بقمصان نوم بس قاعده عادي وصور بزازها باينه فيها من تحت الهدوم وصور ازبار بس كلها نفس الزبر لشخص واحد قلبت في الفيديوهات احاااااااااااااااااااااا ايه دا اول فيديو لاحمد اخو معتز ماسك كلبه منيمها علي ضهرها وعمال ينيك فيها لحد ماجابهم جواها مدته 4 دقايق وفيلم تاني مدته 3 دقايق احاااا دا احمد هو اللي بيتناك من كلب جيرمن والكلب نازل نيك فيه واحمد زبه بينزل من غير مايلمسه يانهار اسود يعني احمد مريض وكمان خول والفيديو التالت مدته 3 دقايق لاحمد برضو وهو بيمص زب الكلب وبيضربلو عشره والفيديو الرابع دا اللي تحفه مدته 12 دقيقه احمد بيتناك برضو من نفس الكلب الجيرمن بس مش هو اللي بيصور دا حد بيصوره وصوت بنت كمان وعماله تزق الكلب علي طيز احمد علشان ينيكو اكتر واكتر وشويه وتقوله طلعه من طيزك ومصه يالا حطه في بقك وشويه تقوله نام علي ضهرك وافتح طيزك وانا هدخلك زبره بايدي لحد مالكلب جابهم في طيز احمد في الاخر ومصوراه وهو بيفتح طيزه واللبن نازل من خرمه وبتقوله مبسوط يامتناك كلبي كيفك... كل الافلام احمد مثبت الكاميرا وبيصور نفسه ماعدا اخر فيلم البت هي اللي بتصوره احااااااااا طب اقول لمعتز طيب دا ممكن يتجنن علي اخوه ويقتله طب اكلم احمد عادي بيني وبينه ماهواش صجبي اووي وبعدين ممكن يتهور يعمل اي ابن متناكه علشان يداري فضيحته دي انا همسحهم وماليش فيه ولا خليني اتفرج عليهم بمزاج.........موبايلي رن
انا : ايه يازيزو
معتز : ايه ياصاحبي فينك روحت
انا : اه علي السرير
معتز : ايه ياسطي متيجي ننزل شويه
انا : احا انت مش لما بتيجي من الشغل واكلمك بتقولي تعبان مش قادر اشمعنا النهارده
معتز : مفيش ياعم هايدي عازمانا علي خروجه
انا : هايدي مين ........اااااااااااااه احا هي هتصاحبني ولا ايه
معتز : كسمك انت تطول وبعدين ملهاش في الخشن
انا : اه منا عرفت قالتلي
معتز: منا عارف انها قالتلك ها هتنزل ولا هتطيزلها في البيت
انا : هتشيلني في الفلوس هنزل هاااا قلت ايه
معتز : ومن امتي وانا مبشيلكش دا انت ولا اكنك خاطبتي هههههه
انا : اه صحيح خطيبتك فين ياسطه هتيجي معانا ولا ايه
معتز : انت عبيط ياض اقعد خطيبتي مع هايدي دا كسم القذاره
انا : طب قشطه هلبس عقبال متعدي عليا
معتز : امين سلام
عدي عليا معتز وروحنا علي كافيه في التجمع هو يعتبر بار ومش بار اوووي حاجه كدا زي ال rooftop اللي في الزمالك اكيد عارفينه المهم اول مدخلنا لقينا اصحاب معتز في الشغل وناس منعرفهاش طرابيزه بتاع 5 اشخاص
معتز : اقدملكم مايكل شفتوه الصبح .... دي هايدي طبعا عارفها ودا ماندو اللي اشتغلك الصبح ودا عمر ودي شذي ودي راندا
انا : اهلا بيكم
هايدي : دي شذي صاحبتي اللي قلتلك عليها الصبح ودول عمر وماندو اللي قلتلك عليهم
ماندو : انتي قلتيله ايه يامجنونه انتي
هايدي :هههههههههههه قلتله انكو متجوزين انت وعمر
عمر: ميتبلش في بقك فوله ابدا
انا : عادي ياجدعان حريه شخصيه كل واحد يعمل اللي عايزه
ماندو : شكلك متعلم وبتفهم مش زي الغوغاء الجهله
انا : لا حيلك حيلك متسخنش كدا مش معني اني ماليش فيه يبقي انت صح او ان
معتز : بيشدني من كتفي انت مش ملكش فيه يبقي تخرس احنا جايين ننبسط ونفرفش
ماندو : سيبه يكمل يامعتز
معتز : مابلاش ياعم مش هتسلك معاه وهتتقلب نكد انا عارف
راندا : *بتنفخ الدخان في وشي * وانت بقي ستريت ولا فاجت ( يعني دكر ولا خول بالانجليزي
انا : هيفرق معاكي في حاجه
راندا : مالك سخن علينا ليه كدا بنتعرف وندردش خد سيجاره خد
انا : مش ساخنان ولا حاج
ماندو : هو شكله لسا قافش من الاشتغاله اللي عملناه في الصبح حطي نفسك مكانه برضو ياراندا واحد ماسك ورقه مكتوب فيها انا حمار لازم يضايق طبعا
( كله بيضحك في صوت وااااااحد هههههههههه )
انا : بصيت لمعتز بابتسامه ياعم انا هسكت
معتز : امسحها فيا وحياه امك .... ماخلاص ياعم اللذيذ الراجل جاي معايا
ماندو : في ايه ياصاحبي بنهزر ونفك معاه كدا
شذي : هو متنشن ليه كدا متفك يامان هنتحايل عليك ولا ايه منتا الصبح كنت ابتديت تفك
انا : حااااضر هفك اهوه ..... وانتو اتجوزتو ولا لسا تلبيس دبل بتكلم بجد و**** مش بروش
عمر : لا اتجوزنا خلاص
انا : يعني دخلته علي بعض يعني نكتو بعض
عمر : لا انا ابقي مراته هو اللي دخل عليا
انا : ااااااااااااااه قلتلي طب ايه مش تشدي حيلك كدا ياعروسه وتجيبلنا حته واد كدا قمر شبه ابوه
( كله بيضحك في صوت وااااااحد ههههههههههههههه )
ماندو : ايه يالذيذ مالك متشوف صاحبك يازيزو
انا : انا بهزر وبفك معاكو مش اكتر ......... دا ياعيني الواد اللي هتخلفوه هيطلع متخلف مش هيعرف مين ابوه من امه هيتصدم ولا اقولك كبري انتي بزازك يابت علشان يعرف يفرق ابوه من امه
( كله بيضحك في صوت وااااااحد ههههههههههه ومعتز عمال يزغدني اسكت)
عمر : * بيتكلم بعلوقيه * ماندو حبيبي هيكبرهملي ملكش فيه
ماندو : اتلم ياخول قلتلك متتمايصش قدام الناس
انا : يالهوووووووووووووووي راااااااااجل
شذي : ههههههههههههههه ايوا كدا فك معانا بقولكو ايه متيجو نقضي السهره عندنا في البيت لحسن انا تعبت اووووي
عمر : وانا كمان اصل انا تعبااااان خاااااااااالص *بعلوقيه
انا : لا ياعم انا مش هاجي انا صاحي من بدري وتعبان وانتو لسا سهرتكو طويله
معتز : بس انا لسا قاعد هتروح ازاي لوحدك
راندا : انا كمان هروح هاخده في سكتي
هايدي : متقعدي يابنتي هنسهر شويه صغيرين بجد ونمشي كلنا
راندا : انتي بيتك هنا انا لسا قدامي مشوار يالا سلام
انا : سلام ياجدعان فرصه بنت وسخه ياريت متتكررش تاني
شذي : ههههههههههه احنا اوسخ ......تعرفه منين دا يامعتز
معتز : دا صديق عمري من واحنا في الحضانه
شذي : دا عكسك تماما شكله متخلف خالص وكلامه كدا في حاجه غلط
هايدي : بالعكس الواد دا في حاجه مش عارفه ايه هي
شذي : بجد فعلا ياكوكووووو
ماندو : دا شكل ايامنا اللي جايه في الشغل هتبقي طين
( في مشهد اخر )
راندا : ايه ساكت ليه
انا : لا عادي مش لاقي حاجه اقولها
راندا : طب انا هنزلك لحد اقرب حته تاخد منها مواصلات علشان الحق ارجع انا
انا : حبيبيتي
راندا : تسمع اغاني
انا :ايه دا غريبه بتسمعي ام كلثوم
راندا : دي عشق يابني .........مالك مستغربني ليه
انا : اصحابك عكس لبسك عكس تسريحه شعرك عكس ذوقك تحسي انك مش فاهمه انتي عايزه ايه
راندا : انت لسا مش صاحبي لما تبقي صاحبي هبقي اقولك
انا : دا انتي رزله وفصيله
راندا: ههههههههههه مش لوحدك اللي بتعرف تبضن
انا : ايوا يارااااااااااايق
راندا : ههههههههههه احا منتا فكيت اهوه اومال مالك جوا كنت شبه جدي ليه كدا
انا : هتصدقيني لو قلتلك مستغربهم مش اكتر
راندا : هتصدقيني هههههههه اكيد هصدقك ياامال هههههههه
انا : ايوا كدا احبك وانت علي الخط
راندا : اصلي ياشبح يالا انزل هنا كفايه عليك كدا
انا : احا ايه النداله دي
راندا : احتين في كيس والباقي بعابيص
انا : طب هاتيهم
راندا : هما ايه دول
انا : الباقي
راندا : ههههههه اهم خد( وبتعملي بعبوص في ايدي ) عايز تاني
انا : اتنين كمان والنبي لاصحابي
راندا : ههههههه يالا انزل سلام
انا : سلام
دا ايه الدنيا دي دا احنا مش عايشين بقي وانا اللي كنت بعتبر نفسي من صفوه المجتمع احاااااا والنبي لاتوكس عليا وعلي امي ............... انتهي الجزء السادس
الجزء السابع
(بيت اندرو 2 )
(تكمله لبيت اندرو 1)
##ملحوظه ##
*الاجزاء القادمه بمافيهم الجزء دا هتبقي متسلسله يعني مثلا (بيت مايكل ) اللي بعديه (بيت اندرو )بيكمل االي حصل في (بيت مايكل) اللي بعديه( بيت معتز) بيكمل اللي حصل في( بيت اندرو) وهكذا هنمشي بتسلسل طبيعي في الاحداث
(وقفنا اخر مره من 4 اجزاء عند الحوار دا كان في جزء *بيت اندرو 1 * )
ام اندرو : طب فطرتو
اندرو : لا ياماما شويه وهنفطر
انا : لا ياطنط انا مفطرتش وجعان..... ايه مالك نريح شويه نفطر ونرجع نكمل انا مش هطير
اندرو : تفتكر امي سمعتني
انا : معرفش هنشوف واحنا بنفطر
مشهد السفره
ام اندرو : مالك يااندرو مبتاكلش ليه ياحبيبي
اندرو : مش جعان ياماما ماليش نفس
ام اندرو : خير ياحبيبي في حاجه مضايقاك
اندرو : لا ياماما عادي مفيش
انا (مايكل) : خلاص ياطنط بقي سيبك منه ناوليني طب الخيار اللي عندك دا
ام اندرو : دا انت مشمتش دقيقتين تربيه علي بعض
انا : هتاكلي البيضه اللي عندك دي
ام اندرو : يابني اتلم بلاش طفاسه هي مني مبتاكلش في البيت ولا ايه... هااا ياواد رد رد ردت المياه في زورك
انا : استبلغعوارضعلك
ام اندرو : ايه بتقول ايه
انا : بقولك استني ابلع وارد عليكي .... خير ياطنط مالك في ايه مين مضايقك اندرو مضايقك خلاص هو هياكل اهوه يالا ياحبيبي كل متزعلش ماما منك ارتاحتي اهدي بقي وسيبيني اكل
ام اندرو : والنعمه لكلم مني تتصرف معاك ياقليل الادب انت
انا : ياطنط انا باكل بطفاسه علشان انتي اكلك لا يعلي عليه نفسك في الطبيخ تحفه لايقاوم يجيب اطخن شنب علي ملي وشه
ام اندرو : ايوا ثبتني ياواد ثبتني وبعدين يااهبل يابن الهبله دا بيض وجبنه مش طبيخ عرفت انك عبيط ياواد
اميره ( اخت اندرو ) : ماخلاص بقي ياماما مش هنفعد نرغي علي الاكل ممكن نطفح في هدوء
انا : انتي بتعلي صوتك علي مين ياام شخه انتي
اميره : احترم نفسك ومتغلطش فيا انا مكلمتكش انت
انا : تغلطي في مين انتي عبيطه ولا هتخيب منك اتعدلي بدل ماقوم اكسر عضمك
ام اندرو : جرا ايه يازفت انت ماتتلم مش ماليه عينك انا ولا ايه وانتي اسكتي انتي كمان مسمعش صوتك
انا : ماهي اللي تربيه واطيه
ام اندرو : ماقلتلك اتلم واسكت بقي
اميره : ردي عليه بيقولك تربيه واطيه اتفضلي ردي اديني ساكته اهوه
ام اندرو : خلاص قلنا انا هردلك عليه وهضربهولك ياحبيبتي متزعليش
اميره : * والدموع بتنزل من عنيها * ولا هتعمليلي حاجه ولا انا افرق معاكي اصلا انا عارفه انك عايزه تخلصي مني **** يرحمك يابابا هو الوحيد اللي كان بيحبني
(وراحت قامت داخلت علي اوضتها وقفلت علي نفسها )
ام اندرو : عجبك كدا ياسي زفت مبيجيش من وراك غير المصايب ......* وراحت قامت تخبط علي بنتها
انا : انت ساكت ليه يابني انت كويس
اندرو : مفيش مبضون بس
انا : طب تعالي نشرب سيجاره في الاوضه
(وقومنا دخلنا الاوضه)
انا : هات ولاعه ...... ها مالك بقي مبضون من ايه
اندرو : يعني بعد كل اللي حكيتهولك ومش عايزني ابقي مبضون ولسا اللي جاي انقح وكمان معرفش اذا كان امي سمعتني ولا لا وخايف تكون سمعتني
انا : ياعم فكك و**** عادي وامك هيبان تصرفاتها مع الايام
اندرو : طب انا عايز اكملك الحوار علشان نلحق نشوف حل
انا : انتي مديني ولاعه فاضيه شفلنا ياعم ولاعه عدله
اندرو : سيب امها خد كبريت اهوه واقعد بقي علشان اتزفت احكي
انا : قول ياعم هتلر احكيلنا بطولاتك خلينا نستفيد من خبراتك
اندرو : هتبضن عليا هغور في داهيه
انا : كسمك غور انت اللي عايزني ههههههه
اندرو : طب يابضاني اسمع ......... اخر حاجه لما سبت البت المتسوله (دينا ) وروحت البيت بغير هدومي وافضي جيبوبي ملقتش المحفظه في جيبي دورت عليها في العربيه وقلبت الدنيا ملقتهاش قلت يبقي البت سرقتها مني بس ليه تسرقني انا اديتلها كل الفلوس اللي معايا قلقت فشخ وكنت حاسس ان في مصيبه هتحصل
انا : و المحفظه فيها ايه غير بطاقتك وكام فيزا
اندرو : ماهي فيها بطاقتي يعني هتجيلي علي البيت وتعملي فضيحه وفعلا دا اللي حصل تاني يوم راجع من الشغل بليل لقيتها واقفه عند المكوجي اللي تحت وشكلها بتسال عليا راح المكوجي مشاورلها عليا لقيتها جايه وبتقولي محفظتك اهيه وبتديهاني ووهي بتديهاني قالتلي اكني بديهالك علشان احنا بس في الشارع وخلي بالك المحفظه فيها ورقه مكتوب عليها رقم تليفون نص ساعه والاقيك بتتصل بالرقم دا ولو متصلتش متلومنيش علي اللي هيجرالك سلام يامتناكي طلعت البيت وقفت في البلكونه ووطيبت صوتي واتصلت علي الرقم بعد نص ساعه وسمعت صوت ست غريب غير صوت المتسوله بس الصوت كان غريب شويه والمكالمه كانت كالاتي
اندرو : الو ايوا مين
المتصل : اولا اسمها الو ياستي ثانيا لو صوتك علي ولا شتمت ولا قليت ادبك هقفل في وشك وهتندم علي اليوم دا
اندرو: امرك ياستي
المتصل : شاطر شكلك بتفهم ومش هتتعبني بص بقي صوره بطاقتك والكام فيزا اللي خدناهم من محفظتك دول ولا نعرف نعمل بيهم حاجه ولا يلزمونا بشلن شفت انا صريحه معاك ازاي بس انا معايا حاجه اذلك بيها عارف ايه هي هريحك واقولك فاكر لما كلمت دينا في التليفون وقلتلها اقابلك في اي حته اديكي البوك وقالتك متخافش يابيه مش هعملك حاجه واسترجل و.....الخ اهي المكالمه دي لو حد في البنك سمعها ولا في بيتك هيقولو ايه هيقولو انك خول وجبان ولا ايه ياشرموط رد
انا : لحظه واحده يااندرو هي عرفت منين ان انت شغال في بنك ؟
اندرو : تصدق صح عندك حق بس انا معرفش انا كنت مرعوب ساعتها ومش عارف افكر
انا : يبقي الست دي تعرفك يافنان .... كمل كمل
اندرو : صح ياستي طب وايه المطلوب مني
المتصل : اول حاجه بس عايزه اتاكد منها هي دينا لما بعبصتك في عربيتك ولعبتلك في طيزك وخليتك تجيبهم علي نفسك انت كنت مستمتع ولا كنت خايف منها اصل هيا بتقولي انك كنت مستمتع فانا عايزه اتاكد ؟
اندرو : وهيفرق في ايه يعني
المتصل : انا قلت ايه لو قفلت في وشك هتتفضح
اندرو : كنت مستمتع
المتصل : وانا كنت عارفه انك اهبل وعبيط
اندرو : يعني ايه
المتصل : يعني متشكره علي اعترافك الجميل اللي انا سجلتهولك دلوقتي اللي اقدر افضحك بيه ماهو انت لو عندك عقل وفكرت هتعرف ان المكالمه بينك وبين دينا عادي ملهاش لازمه ايه يعني لما راجل يخاف يقابل واحده ميعرفهاش هههههههههههههه متشكره يامتناك يالا غور وتخليك جنب موبايلك اول متصل بيك ترد ..... وقفلت السكه
انا : احا يابنت اللعيبه عااااااش فشخ ايه الدماغ بنت المتناكه دي ههههههههههههه بس بصراحه قرطسيتك نيييك اديتهولك مغري
اندرو : انت بتضحك
انا : بصراحه علي وضعها فششششخ عجبتني نيييك .... خلاص متضايقش هسكت خلاص اهو كمل
اندرو : بعديها بنص ساعه لقيتها بتكلمني رديت عليها طلعت دينا قالتلي علي عنوان اروحه بعد ساعه روحت العنوان وبعدين
انا : ها متكمل
اندرو : بص مش هقدر احكي اللي جاي اتفرج عليه احسن
انا : احااااااااااااا اتفرج علي ايه ...يابن الخووووووووووووول هي صورتك انت اغبي بني ادم علي وجه الارض كل اللي حكيته دا وحتي المكالمه وانت بتقولها انك اتبعبصت كل دا كسمه ملوش لازمه عادي في ستات كتير بتبعص رجالتها انما تخليها تصورك دا انت ابن متناكه غبي نييييييييييك طبعا هي دي المصيبه صح
اندرو : اه هي
انا : وريني الفيديو وريني يابضاااااااااني علي التخلف كسمك فعلا كسمك ...... وكمان الصوت واضح نيك والصوره اتش دي اكيد طبعا وشها مش باين معمول عليه زي تشويش وانت زي الخروف بس اللي باين ولا يااندرو انت كنت عارف انها بتصورك
اندرو : طبعا لا
انا : يعني الكاميرات دي متسخبيه في الشقه طبعا وانها تطلع الصوت والصوره بالجوده العاليه دي احب اقولك دي مش زي كاميرات المراقبه العاديه الكاميرات دي غاليه نييك النيييك
اندرو : استفادنا ايه كدا
انا : استفادنا ان كسم الست اللي صورتك دي واللي كلمتك في التليفون مش عايزه منك فلوس لان بتمن الكاميرات دي تشتري عيلتك كلها هي عايزه حاجه تانيه بس مش عارف ايه هي ... طب و الست اللي معاك في الفيديو دي اللي كلمتك في التليفون ولا المتسوله
اندرو : ماقلتلك المتسوله
انا : سبني اتفرج علي الفيديو بهداوه كدا يمكن اطلع منه اي دليل .... والفيديو هلخصه في الحوار الاتي
طبعا كاميرات كتير والتصوير من كذا ناحيه جايبه اندرو من جميع الاتجاهات والمتسوله اللي معاه طبعا متشوش علي وشها في الفيديو والفيديو متقطع مشاهد اكنك بتتفرج علي فيلم كل لما اندرو يخش مكان او اوضه الكاميرا بتتنقل عليه يعني اللي عامل الفيديو دا حد بيفهم
بدايه الفيديو اندرو واقف زي التلميذ في الصاله بالبوكسر بس بيترعش طبعا خوف وقلق و اكيد هيجان والمتسوله قاعده علي كنبه حاطه رجل علي رجل لابسه زي جلابيه بيتي و شبشب ومانكير رجليها لونه احمر وفي زي جردل في الارض جنب اندرو
المتسوله : ساعه بتقلع ياشرموط يلا علشان عندنا يوم طويل بلاش لكاعة ولو عجبتنى عندى ليك مفاجاة و رفعت رجليها قدام وشه و حركت صوابعها
اندرو : انا تحت امرك بس ارجوكى اى حاجة تفضل سر بينا
المتسوله : انت عبيط يعنى انا هروح افضح نفسى مع حتت عيل بشخة زيك وبتضحك.... بص بقي علشان تبقي عارف الدنيا هتمشي ازاي هعلمك تبقي ست بيت هتعمل اللي اقولك علية و لو عجبنى شغلك هبسطك فالاخر
اندرو : بس انا مليش فعلا فشغل البيت و على قدى
المتسوله : اية المشكلة اعلمك يلا نبدا ...بس فى حاجة عايزة اسالك عليها و تجاوبنى بصراحة انت لما كنا في العربيه كنت بتبص علي رجلى كتير و كانت مش نضيفة و تراب و طين كنت هايج عليها و هى كدة.. بس من غير كدب لانى هعرف
اندرو: بصراحة اة
المتسوله : دا انت حالتك صاعبة اوى بس حظك حلو يلا الشبشب اللي لابساة ده ورفعت رجليها قدامه بيعرق رجلى اوى ولا انت ليك فالتراب و الطينة بس وملكش فالعرق ههههههههه
اندرو : انا ليا في اى حاجة حضرتك عايزاها
المتسوله : طيب لما نشوف يلا عايزاك تلمع الصالة كلها الازاز و التماثيل و كل حاجة وانا هتفرج على التلفزيون لحد متخلص معاك 5 دقايق
اندرو : حاضر بس ممكن البس البنطلون
المتسوله : يووو و بعدين بقا متخلنيش اقلعك البوكسر ههههههههى و امشيك بلبوصة يلا اشتغل
بدا اندرو تنضيف و هي فردت رجليها على الكنبة و شغلت التلفزيون وكان فى فازة على الترابيزه اللي جنب الكنبة مطرح ما هي فاردة رجليها راح اندرو مسكها يلمعها وهي حطط رجل على رجل و فضلت تلعب بالشبشب طبعا هو هاج عليها اوى و مش عارف يمسك نفسه فالفازة وقعت من ايده اتكسرت
المتسوله : يخربيتك اية اللي نيلته دا و قامت بسرعة
اندرو : اسف واللة مكنش قصدى
المتسوله : متسترجل وامسك نفسك شوية فى اية كل دة علشان رجلى يا معفن فى حد يهيج على الرجلين يا عرة الرجالة لا ووسخة كمان زيك
اندرو : اسف بجد هجبلك غيرها معرفش وقعت من ايدى ازاى
المتسوله : لا بالمنظر دا انت هتكسرلى الشقة وانا مش مستغنية عنها استنى متعملش حاجة لحد مرجعلك
( دخلت جوة و رجعت لابسه شراب و جزمة مش مبينة رجليها خالص )
المتسوله : اظن كدة تمسك نفسك شوية لحد متخلص يلا على المطبخ علشان فى مواعين كتير
(دخلو المطبخ اديته مريلة لونها بينك فاتح و فىها ورد ابيض وقالتله البسها)
اندرو : عادى انا هشتغل كدة
المتسوله : لا انا قولت تلبسها يعنى تحط جزمة فبوقك و تلبسها طبعا انت نفسك تحطها فبقك هههههه و بعدين انا مش عايزاك تتغرق من المياه علشان اعرف لو غرقت من حاجة تانى يا بطه هههه يلا البس.... انت بتترعش ليه انت علطول هايج كدة طب منا رجلى مش قدامك اهو هايج من اية بقا يا منيل من صوابع ايدي مثلا دا انت حكاية يلا اشتغل و نشوف حكايتك لما تخلص
(خرجت برة و سابته يغسل المواعين كلها وهو خلص وقلع المريله وطلعلها لقاها نايمه على الكنبة بتلعب فالتليفون )
اندرو : انا خلصت
المتسوله : انت مين قالك تقلع المريلة شششش اخرس لا انا محبكش كدا متعملش حاجة من نفسك عايزاك زى الشبشب اللي في رجلى مطرح مقلعه يفضل مكانه فى شبشب بياخد قرار من نفسه يا شبشبى ؟؟
اندرو : لا ياستي و بتاعه واقف نيييك
المتسوله : يابنى ارحم نفسك دا انا بهزقك هايج على ايه رد عليا انا بسالك هايج على ايه
اندرو : مش عارف بس لما حضرتك بتكلمينى كدة بهيج غصب عنى
المتسوله : ههههههههه يعنى انت بتحب تتهزق يا مهزق ؟ رد يا حيوان بتحبنى لما اهزقك ؟
اندرو : وهو باصص في الارض اه بحب
المتسوله : ههههههههه طب لو قولتلك انك خول اوى تحب كدة ولا متحبش ؟ لو سالتك سؤال تانى وسكت همشيك و مش هتيجى تانى ولا هتطول رجلى ولا حتي بعبوص وهسيب طيزك تاكلك كدا
اندرو : اسف بحب كدة
المتسوله : بتحب ايه
اندرو : بحب لما حضرتك بتشتمينى
المتسوله : انهى شتيمة انا مش فاكرة
اندرو : لما حضرتك قولتيلى خول
المتسوله : اااااه نسيت طب بص يا خول مش انت خول
اندرو : اه
المتسوله : طيب بص بقى انا عايزاك زى الشاطر كده تقلع البوكسر و تفضل لابس المريلة يالا ..... مسمعتش اجى اسمعك
اندرو : لا سمعت بس
المتسوله : بس ايه (و لطشته حتت قلم رقابته اتلوحت) ...... لما اقولك على حاجة متبسبسش فاهم ياخول ولا لاء
اندرو : اسف فاهم فاهم حاضر
(وراح قلع البوكسر بسرعة وهي قعدت مكانها)
المتسوله : روح هات طبق ماية و تعالى
اندرو : حاضر ياستي * وبيمشي بضهره علشان لو لف طيزه عريانة والمريله مغطيه من قدام بس
المتسوله : و بعدين معاك انت هتقرفنى لية بقولك اية البس و امشى انا مش عايزه وجع دماغ انا جايباك اتسلى ولا تزهقنى
اندرو : اسف و**** ياستي لا خلاص هسمع الكلام
المتسوله : دا الموضوع عجبك بقي وانا اللي كنت فاكراك مجبر وخايف ....... يالا ياخول روح هات اللي قلتلك عليه
اندرو : بس اصل مش متعود
المتسوله : لا اتعود منتا خول ولازم تتعود عمرى مشوفت خول بيتكسف اخلص يالا
اح لافف و ماشي ووهو ماشى هي صفرت اكنها بتعاكسه ايه الحلاوه دى يا بت دى طيزك ملبن طيز شرموطه بصحيح هههههه وراح جاب المياه وجيه
المتسوله : بالبوكسر بتاعك امسح الصاله كلها ... استنى انا لسا مخلصتش عايزاك تمسحها بطيزك
اندرو : حاضر بس ازاى
المتسوله : تعجبنى وانت بتقول حاضر بص ياخول تجيب البوكسر تحطه في المياه و تحطه على الارض وتقعد عليه بطيزك و تمسح فهمت ولا اجى افهمك
اندرو : لا لا فهمت
المتسوله : لا انا ممكن اجى افهمك لتكون بتهيج من الاقلام كمان
اندرو : انا خدام اي حاجه تيجي من حضرتك
المتسوله : مش هريحك برضو هترتاح بمزاحي انا ويالا فرجنى جمال طيزك يا لبوة ..مش انت بتحبى تتهزقى يا لبوة
اندرو : ااااه بحب اووووووي
المتسوله : يلا ورينى
بدا زى مقالتله و بقي يمسح بطيزه و احساس المياه على طيزه اكيد هيجه اوى وهي متوصتش في انها تهيجه اكتر بدات تقلع الجزمه و الشراب و لبست الشبشب تانى و راحت نحيته معاها الشراب في ايديها
المتسوله : ايه رايك تحط دا في بوقك وانت بتمسح زى الشراميط كدا ولا بلاش
اندرو : ليه بس منا بمسح اهو* و فضل يحرك طيزه جامد
المتسوله : هههههههههه طب اتحايل عليا شويه
اندرو : ارجوكى حطي الشراب في بوقى ارجوكى هعمل كل حاجة
المتسوله : ششششش متقرفنيش خلاص
و حطتهوله في بوقه اول محطته يعيني الواد مستحملتش و جبهم علي نفسه و المريله قصيرة فاللبن نزل من بين رجله وهى اخدت بالها
المتسوله : استنى استنى ايه ده يا قذر (و شاورت برجليها على الارض
اندرو : غصب عني مقصدش
المتسوله : هههههه احيه انت جبتهم يا خول دا انا لسا ملمستكش كل دا علشان لمست شرابى العرقان بلسانك امال لو لمست دى (و طلعت رجليها من الشبشب و حطتها قدام وشه) هههههه اوعى تجبهم تانى احييبببه انا مش مصدقة بجد ....انت جبتهم جبتهم يعنى نطرت ولا بتنقط بس هيجان لا بس نقط ايه دا انت غرقت نفسك....احاااااااااا ورينى المريله يا معفن لو عليها نقطه هلحسهالك ورييييينى
( ورفعت المريله و قلبتها علشان تشوف وزبره بان كان مخفوس خفسة سودا خصوصا انه لسا منزل )
المتسوله : احيييييه لا قوملى بقا كدا و اقلع المريله دى ورينى جمالك....... هههههههههههه يخربيتك اية دا يالا و هيجان وعامل قلق و عامل فيها دكر ههههههههه داانت خول وبرخصه و رخصتك اهيه (و حطيت رجليها بالشبشب على زبره ) ههههههه انا مش قادره بجد دة بتاع اخوك الصغير يا صغنن احا بجد دا صباع رجلى الصغير اكبر منه تيجى نقيس .... علشان كدا ياخول مخلتنيش اعرف اشوفه المره اللي فاتت
اندرو : حرام عليكى انا مش قادر
المتسوله : حرام عليا ايه منتا مبسوط اهو يا متناك فى ايه
اندرو : بصراحة انا هيجان مش قادر
المتسوله : يا حرام عايزه ايه يا بيضة عايزة تتناكى ههههههههه ماهو بالمنظر اللي انا شيفاه دا لما تقولى هايج يبقى عايز تتناك الزنبور دة يتناك مش ينيك ههههه يالهوى مش قادره ...بقولك ايه روح امسح قرفك اللي على الارض دا و تعالى ........ و بعدين انا علمتك تمسح كدا برضو امسح بطيزك
اندرو : حاضر اسف * ومسحها بطيزه
المتسوله : يلا يا متناك شوف شغلك شبشبى عرقان بس وحياه امك لو نزلت لهلحسهوملك بلاش شغل الكللابب الهايجه على روحها دا
بدا يلحس الشبشب و العرق اللي علي رجليها و يستطعم وكان واصح انه مبسوط ومندمج نيييييك و هايج فشخ وهي جت من وراه و حطت رجليها على طيزه و فضلت تحركها
المتسوله : شطوورة ايييوه كده الحس كويس عجبك؟ هو احلا ولا شرابى
اندرو : رجل حضرتك احلا من كل حاجة
المتسوله : ههههه طب منا عارفه انت مش شايف منظرك ولا ايه ورينى الشبشب كدا...... الحته دي ناشفه ملحستهاش حتى فلحسك خول
(و داست على ضهره برجليها خليته مقرفس على الارض و طيزه لفوق و ضربته على طيزه بالشبشب وفضلت تضرب و تضحك)
اندرو : طيزى ولعت
المتسوله : طيزك شرموطة اوى و هى محمرة كدا وبتتهز قوم حطها في طبق المياه
(قام و قعد في طبق المياه وهي جاتله ورفعت رجليها قدام وشه )
المتسوله : عايز تنضفها
اندرو : ارجوكى نفسى اوى ارجوكى
المتسوله : طب تنضفها ولا تحك زنبورك فيها
اندرو : ارجوكى ارحمينى انا مش عارف اختار ايه
المتسوله : ضحكت ههههههه خلاص خلاص صعبت عليا
(راحت قعدت على الكنبة و قلعت الشبشب ونادت عليه وهو راحلها على ركبه)
المتسوله : بص انا هرفع رجلى الاتنين وانت تحك فيهم من فوق وحسك عينك تلمس رجلى بايدك وقبل متنزل قولي
اندرو : حاضر حاضر
و رفعت رجليها قدام زبره و بدا اندرو يحك فصوابعها من فوق و كل شوية تبعد رجليها وهو يقرب بسرعه منها ويكمل حك و هي تضحك وهو واضخ انه في دنيا تانى و بحك بسرعه اوى
اندرو : هجبهم هجبهم
راحت حطت رجل من فوق زبره و رجل من تحت وقفلت جامد راح جايبهم في ثوانى ورجليها غرقت لبن وهو بيترعش قدامها وهي قعدت تحرك رجليها على بعض بلبنه
المتسوله : يالا علشان انا حلوه بس مش انت كنت محتار تنضف رجلى ولا تحك يالا هخليك تنضف كمان هههههههههههه
اندرو : بس انا....... *وراحت لطشاني بالقلم
المتسوله : بس انت يا خول الحس يالا مش عايزه اشوف نقطه على رجلى اخلص و الحس بين صوابعي ايه رايك في العرق باللبن مش احلي يا متناك
اندرو : حلو طبعا ياستي اي حاجه منك حلوه بس ممكن بعد اذن حضرتك استفسر عن حاجه
المتسوله : اخلص
اندرو : حضرتك ياستي مبعبصتينيش ولا لعبتيلي في طيزي يعني وانا كنت فاكر انك هتنكيني يعني وكدا
المتسوله : مزاجي كدا هتناقشني يامتناك يابو زبر *****
اندرو : اسف حضرنك
المتسوله : صعبت عليا خلاص هقولك بص ياخول النيك نفسه مش ممتع زي الهيجان ليه لان طول منتا هيجان هتعمل اي حاجه تطلب منك زي الكلب لكن لو اتناكت هترتاح و هيجانك هيقل وانا مش عايزه اريحك عايزه كدا تفضل فاكرني طول عمرك وتحفي ورايا زي الكلب علشان اريحلك طيزك دي فهمت ياخول ( وراحت مدياله علي قفاه
اندرو : فهمت ياستي
المتسوله : يالا البس وغور من هنا واستني مني تليفون
اندرو : منك ولا من الست اللي كلمتني من شويه
المتسوله : ست ههههههههههه ست مين دا انا اللي كلمتك ياخول يالاغور الدنيا ليلت ............ خلص الفيديو
انا : احا يااندرو بجد دا تصوير فيلم سكس مش مجرد فيديو انا لو مكانها انزله علي اي موقع سكس واكسب فلوس زي الرز.... طب انت بتعيط ليه دلوقتي صعبانه عليك نفسك ولا مكسوف مني تبقي كداب لو صعبانه عليك نفسك فاكيد مكسوف مني متتكسفش ياعلق انت اخويا وستر وغطا علي بعض وبعدين ايه الزبر ابن المتناكه دا هههههههههه اومال فالح بس علي القهوه ابعتلي فيلم ابعتلي فيلم وعاملي فيها زبييير وضربت 3 عشرات و 5 عشرات ومش عارف ايه ياشيخ اتوكس بتشوفه ازاي اصلا ولا بتدور عليه بملقاط ههههههههههه
اندرو : مخلاص ياعم اللذيذ خلصنا
انا : ياعم ماشي والفيديو دا جالك ازاي
اندرو : كلمتني تاني يوم علي بليل كدا وقالتلي تيجي علي العنوان اللي قلتهولك دا كمان كام يوم الاقيك واقف مستنيني لو مجتش فضيحتك هتبقي بجلاجل وقفلت بسرعه
انا : لاااااا اتقل عليا كدا قولي قالتلك ايه بالظبط
اندرو : مش فاكر اوووي
انا : لا كسمك افتكر واخلص قالتلك ايه بالظبط
اندرو : تيجي علي العنوان اللي قلتهولك دا بكره يابن الخول الاقيك واقف مستني ستك لو مجتش فضيحتك هتبقي بجلاجل لالالالاا قالتلي بعد بكره
انا : كنت انت فين بالظبط لما كلمتك
اندرو : ليه ياعم الاسئله دي كلها هنسيب كسم المصيبه ون
انا : اخلص يابن العلق ورد كنت فين بالظبط
اندرو : كنت علي القهوه فاكر اليوم اللي علي جالنا فيه وكنا مستنينك هو اليوم دا
انا : احااااااااااااااااااااااااااااااااا حلو نيييييك
اندرو : في ايه مالك مبسوط ليه كدا
انا : قابلتها فين
اندرو : قابلتها في ميدان رمسيس علي 12 او 1 الضهر ادتني فلاشه وقالتلي استني تليفون مني ومتمشيش ورايا بدل ماازيك
انا : حلو نييييييييييييييك الكلام دا اديني رقمها وسبني امخمخلك بقي واشوف الدنيا هترسي علي ايه ومتكلمنيش في الموضوع ولا تزن علي كسمي انا اللي هكلمك وهات دقيقه اكلم معتز
اندرو : ليه
انا : علشان اعتذرله اني مروحتش الشغل النهارده
اندرو : انت نزلت شغل
انا : بقالي كام يوم واخلص يابن الزنانه هات بقي دا انت رزل
انا : الو ايوا يامعتز و**** ياحبي انا اسف فشخ راحت عليا نومه ولسا اندرو جايلي هو اللي مصحيني و**** لولاه كنت هفضل نايم لبليل
معتز : وامبارح برضو راحت عليك نومه
انا : لا بصراحه كان عندي طلعه كنت بنيك
معتز : انت بتحرق دمي يعني انا غلطان اني اتصدرت لخول زيك
انا : ياعم خلاص بقي و**** متزيطش اخر مره
معتز : بقولك ايه صحيح اتصلت بيك كتير فشخ موبايلك كان خارج الخدمه فكلمتك علي موبايل امك قلتلها تصحيك علشان عنده شغل قالتلي حاضر وشويه لقيتها بتقولي معلش ياابني اصل مايكل مش في اوضته شكله بايت برا ف يابن الخول لما تحب تحور متحورش علي كسمي ماشي مش عايز تيجي قولي مش هاجي لكن متقفلش موبايلك وتتناك تتسرمح برا وانا اللي بتهزق بسببك هنا
انا : خلصت خلاص سمعتني الكلام وهديت يالا اشوفك بكره في الشغل سلام
معتز : يابن المتناكه لو قفلت هطل............. تييت تيت تيت
اندرو : دا انت مستفز نييييييييييك
انا : بس يالا يابضان انت كمان ما كله بسبب ميتين امك ..هات ولاعه
اندرو : مش في جيبي هناك علي المكتب
قمت علشان اجيب الولاعه لمحت خيال من تحت باب الاوضه في حد واقف بيتسنط علينا رحت معلي صوتي و قلت لاندرو هي امك مش ناويه تغدينا ولا ايه
اندرو : انت بتزعق ليه
انا : لا عادي قلت اقولها اكني علي المسرح
اندرو : طب استني اقوم اشوفها
انا : (بصوت مسرحي ) طب يالا بسرعه ياصاحبي انا جعاااااااااااان
اندرو : كسم بضانك
( خرج اندرو وانا وراه طلعنا لقينا ام اندرو طالعه من المطبخ واميره خارجه من الحمام )
ام اندرو : انتي لحقتي تعملي حمام
اميره : لا انا نسيت موبايلي جوا بجيبه
ام اندرو : وانتو كل دا رغي ايه مزهقتوش
وبعدين في الحيره بنت المتناكه دي واحده ملحقتش تخش الحمام يعني ممكن تكون بتتسنط علينا وبعدين عملت نفسها في الحمام والتانيه بتقولنا كل دا رغي طب عرفت منين ان انا بنرغي طب احااا بقي مين فيهم اللي كان بيسمعنا ايه اللغبطه بنت اللبوه دي هو مينفعش تبقي سهله وبسيطه
انا : منتي عارفاني ياطنط بتاع مشاكل وابنك هو اللي بيشيل عني
ام اندرو : ااااه انت هتقولي علي مشاكلك منا عارفاها من وانتو في ابتدائي ياحبه عين امك
انا : بقولك ياميرو عايزك لحظه
اميره : نعم عايز ايه
ام اندرو : يعني يابنت الجزمه يازباله بقالي ساعه بخبط عليكي لما دراعي خدل مش عايزه تردي واول مينده عليكي تردي صحيح دلع ماسخ
اميره : لا دا انا لسا هشبشبله ياماما انا بس بشوف عايز ايه علشان يبقي عداني العيب
ام اندرو : شوفيه ياختي شوفيه وانت يااندرو خد عايزاك
انا : ايه يابطتي لسا زعلانه مني طب حقك عليا انا مكنتش اقصد و**** وبعدين منتي اللي عليتي صوتك عليا يعني ينفع بنت جميله قلبوظه زيك كدا تعلي صوتها علي شحط طويل زيي ينفع ؟ هااا ردي (وبضربها علي قفاها
اميره : متضربش ومش هرد وعلي فكره انا ممكن امد ايدي انا كمان
انا : ( بقرصها من خدودها وانعكش لها شعرها ) عسل انتي عسسسسسل
اميره : اوعي ايدك دا انت رزل
انا : رزل بتقوليلي رزل دا انا اللي مربيكي علي ايدي وبتكبري قدامي كل يوم لحد مابقيتي بشنب وجايا دلوقتي تقوليلي رزل انا كنت حاسس ان اليوم دا هيجي بس متوقعتش ان الزمن يخليه يجي بسرعه كده اااااااه ياقلبي اااااااه ياقلبي ااااااااااااه ياقلبي
اميره : اداءك فاكس فششششخ
انا : فشخ انتي اتعلمتيها فين الكلمه دي يابت انطقي
اميره : ايه عادي ما كل الناس بتقولها جات عليا وبعدين انت مالك اصلا
انا : مالي ايه ياشخه انتي في بنت متربيه تقول كدا عيب كدا عيب كدا ايييييييه عيب ( وبسكعها علي قفاها تاني
اميره : ماقلنا متمدش ايدك **** بقي
انا : طب لسا زعلانه مني
اميره : اه ومش طايقاك
انا : اتفلقي هههههههههههههههههه (وسبتها ودخلت المطبخ لاندرو
انا : انا هخلع انا بقي علشان فرهدت وعايز اتغدي وامك بتتمرقع ومعملتش غدا لحد دلوقتي
ام اندرو : اخيرا افتكرت ان ليك بيت يلمك وحسيت علي دمك وهتروح
انا : شوف امك قرررده برضو مجابتش سيره الغدا وبعدين ياوليه دا انتي بتبقي مبسوطه لما بنطلك كل شويه بعملكو حس في البيت اللي محدش بيزوركو فيه دا
ام اندرو : ومين سمعك من ساعه ابو اندرو **** يرحمه ما مات ومحدش بقي بيجيلنا
انا : طب اسيبك انا مع امك علشان هتقلب علي عبله كامل
ام اندرو : يالا ياجزمه
(وبتحدفني بالطبق اللي في ايديها وانا بجري علي الصاله )
انا : سلااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام
(نزلت من بيت اندرو ومروح بيتنا لقيت رقم غريب بيتصل بيا)
انا : الو مين معايا
المتصل : الو مايكل معايا
انا : اه مين حضرتك
المتصل : انا مرنا
انا : ايوا مرنا مين برضو
المتصل : انا مرنا اللي معاك في الكليه اللي هزقتني وقلت عليا هبله وشردتني علي جروب الكليه
انا : اااااااااااه مرنا ازيك يامهزقه عامله ايه
مرنا : انت هتستهبل متحترم نفسك
انا : ايه مكفكيش التهزيق اللي هزقتهولك في الجامعه عايزاه كمان في التليفون
مرنا : شكرا يامحترم انا بس عايزه اسالك سؤال ليه انا عملتلك ايه علشان كل دا
انا : انا مش فاهم حاجه ايه اللي حصل انا كل اللي عملته جيت اتعرف عليكي حبيتي تروشي رحت مروش عليكي بس هو دا اللي اعرفه
مرنا : انت مدخلتش علي جروب الكليه وشوفت الصور اللي منزلنهالي وكميه بوستات التريقه والسف
انا : ايا كان اللي علي الجروب كلها يومين والموضوع هيتنسي وهيشبطو في حاجه غيرك متحسسنيش انك كيم كارديشان يعني
مرنا : علي العموم شكرا كتر خيرك
انا : عفوا سلام
مسكت الموبايل فتحت الفيس بوك دخلت علي الجروب احااااااااااااااااااااااا ايه البضان دا وايه البوستات بنت المتناكه المكتوبه دي مش مضحكه اطلاقا ولا تخليك تبتسم حتي ايه المضحك في انهم منزلنلها صوره مكتوب عليها هاشتاج هبله صيدله ولا هاشتاج الهبله علي دفعتها بتقدير امتياز وبوست ابن لبوه مكتوب فيه ( علي طريقه اعلان موبينيل اللالي اللالي اللالي اللالي ) الهبله الهبله الهبله الهبله صيدله عملتلك نظام جديد اسمه الهبله تقدر تهزقها في اي وقت كسم القرف انا اتبضنتلها الصراحه.. المهم وصلت بيتنا واول مدخلت لقيتهم بيتغدو رحت قاعد واكل معاهم
بابا: انت نزلت شغل
انا : اه يابابا
بابا : ومقلتليش ليه
انا : عادي يعني مجتش فرصه
بابا : طب وكليتك اللي مش ناوي تخلصها دي
انا : منا هحاول اكلم المدير انزل الشغل بليل بدل الصبح
بابا : وشغل ايه دا بقي انش**** اللي بيشتغلوه بليل دا
انا : مصمم اعلانات وتصوير وكدا
بابا : ودا ايه علاقته بكليتك اللي هيتعب في التصوير هتكتبلو علي دوا مثلا
انا : ( ايه الافيه الرخيص دا ) لا مش كدا بالظبط انا قلت اي شغل جنب الجامعه بدل منا باخد مصروف زي العيال
بابا : وهو حد اشتكالك من الفلوس ما انا بصرف عليك اكل وشرب ولبس وعمال اعلف فيك لحد مبقيت زي البغل اهوه جت علي مصروفك يعني
انا : ( وبعدين في الراجل المتخلف اللي هيجنن امي معاه دا ) ماهو المصروف مبيكفنيش بصراحه
بابا : خلاص ابقي زوديلي المصروف ياستي طالما بيتحجج لما نشوف اخرتها معاه ياكش بعد دا كله تسقطلي تاني ويكون في علمك لو سقطت السنه دي مش هدفعلك جنيه تاني لو اتطربقت السما علي الارض
انا : حاضر يابابا اوعدك اني هنجح السنه دي
مريم ( اختي ) : بابا ممكن انقل مع مايكل في اوضته اهو نشجع بعض نذاكر سوا وبعدين انا بخاف انام لوحدي واوضه مايكل قد اوضتي مرتين يعني هتكفي ونخلي اوضتي للكراكيب
بابا : ماشي اللي عايزين تعملوه اعملوه
(انا واختي بنبص لبعض باستغراب ايه دا عادي كدا من غير فرهده ولا زعيق وشتيمه وخناق )
بابا : مالكو مستغربين ليه وانتو فاكرني ايه بعبع بقول لاء وخلاص فاكرني قاسي مش حنين عليكو وبحبوكو زي امكو
انا : بصراحه يابابا اه
بابا : (وماسك دموعه بالعافيه ) ماهو علشان عيل مش متربي متفهمش يعني ايه ابوبه ولا اب بيخاف علي عياله من الدنيا وبلاويها اب بينحت في الصخر علشان عياله يبقو مبسوطين طبعا تلاقيك في سرك بتقول ايه الاوفر دا انت هتنكد علينا ليه مش كدا
انا : لا ابدا يابابا بس مستغرب علطول متعود منك علي لا وزعيق وشخط ونطر دا انت لسا من شويه بتقولي مش هصرف عليك جنيه لوسقطت
بابا : منتا علشان غبي منا كل سنه بقولك الكلمتين دول ولما سقطت دفعتلك برضو وانت فكرك اني هفرح لما اطلعك من الكليه بعد مطلع عينك مذاكره في ثانوي وكمان في الكليه بكره تكبر وتفهم انا كنت بقسي عليك ليه بس ساعتها هتقول **** يرحمك يابا كان عندك حق
انا : * اول مره احس اني بحب ابويا بجد ورحت قايم بايس راسه وحاضنه ***** يديك الصحه يابابا وميحرمناش من دخلتك علينا حقك عليا انا فعلا غبي
بابا : خد مفتاح العربيه اهوه مش كان نفسك تروح بيها الجامعه يالا ياعم زقطط
انا : علطلاق انت راجل عسليه مافيش منك اتنين مواااااااااااااااه متجيب مفتاح الشقه القديمه بالمره وادعيلك
بابا : اقعد بقي وخلص طفح صدعتني
انا : ابوكي دا يحصلو حاجه لو مهزقنيش متغمضلوش عين غير لما يهزقني
اختي : يالا بقي قوم انقل معايا حاجتي في اوضتك
انا : في الجنينه حاضر يالا يابت من هنا انا داخل انام تصبحي علي خير .....................انتهي الجزءالسابع
الجزء التامن
(بيت مايكل 3 )
الشخصيات
بسنت (هي في جامعه معرفش سنها بس صارووووووخ بمعني الكلمه بزازها مدوره ومشدوده طيزها زي طيز سما المصري لبسها كله كات صيف او شتا شعرها لونه احمر ووشها ابيض عينيها واسعه وعندها نمش في وشها تحسها من اسكتلندا
صحيت بليل لقيت اختي في حضني ولازقه السريرين في بعض اكنهم سرير واحد رحت قايم داخل الحمام غسلت وشي وفوقت وبعبصت علي اي حاجه تتاكل في التلاجه طبعا مفيهاش غير علبه ايس كريم فيها زيتون مخلل ونص ليمونه في باب التلاجه وشويه طماطم وخيار وازايز مياه وكالعاده قعدت انقق في الخيار ورجعت الاوضه لقيت دولابي مش موجود مكانه دولاب اختي ومكتبها وتسريحتها وهدومي مرميه علي الكرسي طبعا والاوضه ريحتها حلوه من برفانتها اللي علي التسريحه تحس انك في نضافه مش الزريبه اللي كنت عايش فيها الاول قعدت ازق فيها تصحي علشان تقوم تعملي اي حاجه اكلها
انا : يابنتي قوممممي انتي يانيله قووومي
اختي : ايه يابني سبني انام تعبانه اووي
انا : طب انا جعان قومي اعمليلي شويه مكرونه
اختي: طب حاضر حاضر خخخخخخخخخخخ
انا : انتي لسا هتشخري قومي اخلصي (ورحت شادد المخده من تحت راسها وقعدت اضربها بيها
اختي : خلاص قومت قومت و**** انت معندك ددمم انا تعبانه وعايزه انام عندي كليه بكره بدري
انا : طب اعمليلي اكل وارجعي نامي
اختي : و**** ماعندك ريحه الدم بقي تصحيني من النوم علشان اعملك اكل روح ياشيخ الهي يرزقك بواحده تعكنن عليك عيشتك
انا : طب ياخالتي قومي يالا
اختي : انا استاهل ضرب الجزمه اني قلت لبابا انام معاك
انا : انجزي بقي بتحرقي كتير ليه يالا يالا يالا (وبزوقها من ضهرها لحد المطبخ
اختي : طب استني البس الشبشب
انا : لا يالا يالا يالا برافوووووووووووو اسيبك انا في المطبخ تعملي اي اكل وتجبيهولي علي الاوضه زي الباشا
اختي : تربيه زباله
( بعد نص ساعه لقيتها داخله عليا الاوضه بصينيه عليها طبق مكرونه وبانيه وطبق مخلل )
اختي : اتفضل ياسي خرا سم هاري
انا : ايه دا انتي جبتي منين الاكل دا انا لسا فاتح التلاجه لقيتها فاضيه
اختي : وانت هتقارن نفسك بيا يابو شخه انت يابني احنا مبنغلبش
انا : قد الدنيا ياصاحبي يالا خشي كملي نوم بقي
اختي: وحياه امك هو انا هعرف انام تاني ليه بس تقومني دا انت مقرف ومتعب يكون في عونها اللي عندها اخوات ولاد
انا : اه صحيح مش مرنا كلمتني
اختي : منا عارفه منا اللي اديتها رقمك اتصلت بيا وقالتلي عايزاك اتاسفتلها وقلتلها ان انا اللي قلت لاصحابي مش انت بس هي افتكرت اني بداري عليك هي كلمتك قالتلك ايه
انا : جو صعبنيات بقي وليه بتعمل كدا قلتلها انا معملتلكيش حاجه وقالتلي بص علي الجروب بصيت عليه لقيته مقرف مش مضحك ويحرق الدم اتضايقتلها و**** وكلمت الواد مؤمن قلتله يخلي العيال تمسح الهبل دا احنا كبار مش صغيرين قالي كنا بنروش ياسطي عادي قلتله لا تخصني واتراهن معايا علي 100 جنيه اذا كنت هعرف اعلقها ولا لاء قلتله امين قالي قدامك شهر ياسطي لو معلقتهاش شيل ايدك من عليها وتدفع ال 100 جنيه
اختي : انتو ايه مشمتوش تربيه مفيش حد رباكو انت كدا راجل يعني اشحال عندك اخت بنت المفروض تحس علي دمك لان ممكن اكون مكانها
انا : انتي عبيطه ولا ايه هو حد يقدر يكلمك ولا يبصلك حتي وانا عايش
اختي : لا راجل ياااض وراجل اووووي مترضهاش لاختك لكن بنات الناس عادي ونعمه التربيه
انا : سيبك من الهبد اللي بتهبديه دا وقوليلي بقي ابوكي مالو قالب علي امينه رزق ليه كدا
اختي :ابوك اول امبارح بعد ماتخانقت معاه انت بسبب البت اللي كانت معاك يوميها صدره تعب ومقدرش ياخد نفسه روحنا بيه علي الدكتور قاله من كتر شرب السجاير ولو مبطلهاش هيموت قريب لازم يبطلها وبس ومن ساعه مارجع لحد دلوقتي وهو متغير زي مانتا شايف كدا
انا : احااااااااا ومصحتنيش ليه
اختي : متحترم نفسك ايه الالفاظ دي هو انت بتكلم واحد صاحبك
انا : جات عفويه و**** معلش مصحتنيش ليه برضو
اختي : دخلت اصحيك كنت نايم زي القتيل
انا : ايه النكد دا هو بقي خياله مصورله انه هيموت قريب فبيعمل لاخرته صح ايه التخلف والمرض دا هو اي حد يلعبله في دماغه يتوهم كدا هو في حد عارف هيموت امتي
اختي : ابوك كبر يامايكل وصحته مش زي زمان والمفروض انك راجل تشيل عنه وتريحه شويه لكن هنقول ايه **** رزقه بعيل تافه لا يعتمد عليه
انا : يعني انتي شايفه كدا
اختي : مش قصدي انا بس
انا : خلاص يامريم حصل خير
اختي : طب اقعد كمل اكلك طيب حقك عليا وال
انا : شبعت خلاص انا نازل هتمشي شويه اشم هوا
اختي : طب استني طيب متنزلش وانت زعلان مني انا بس قصدي
انا : قلت خلاص حصل خير سلام
ونزلت اتمشي بفكر في كلام اختي وبكلم نفسي انا تافه ازاي منا في كليه صيدليه اهوه من كليات القمه ودكتور قد الدنيا اومال لو كنت فاشل بجد وفي معهد سنتين ولا كنت حبسجي ومتسول وحشاش دا انا بحل كل مشاكل اصحابي وكله بيحلف بخفه دمي ولساني الي بيخلص اي كلام ورجولتي معاهم....... لا يامايكل متكدبش علي نفسك انت فاشل اللي زيك شغالين ومعاهم فلوس وفي اللي خاطب ومتجوز وفي اللي بيكون مستقبله ومتتحججش بالبلد انت اللي خول همك علي زبرك وبتجري ورا النسوان زي الكلب حتي ابوك الغلبان مش قادر تفرحه دا حتي اختك اللي بتموت فيك نفسها تفتخر بيك ومش عارفه انا واثق انها بتضايق لما حد في الجامعه يعرف انها اختي وبيبعدو عنها مش علشان هي وحشه علشان انا اللي ابن متناكه فاشل ومش عايزين مشاكل طب ايه مش هتفوق ولا هتفضل كدا فوق وركز في جامعتك خلصها وبعديها هتلاقي الشغل بيجيلك ..... وقطع حبل افكاري اتصال من معتز
انا : الو ايه ياصاحبي
معتز : ايه يارايق فينك كدا
انا : بتمشي في الشارع شويه مخنوق
معتز : في حاجه طب اجيلك انت كويس
انا : اه كويس بقولك ايه صحيح ابويا قالي مفيش شغل وركز في جامعتك ومتشيلش هم المصاريف
معتز : احا اخيرا هيطلع اللي تحت البلاطه علي العموم قشطه انا بكلمك علشان اقولك ان مديري قالي متجبش العلق دا تاني مع انه كان هينفعني وهستفاد منه بس شكله مش بتاع شغل فقلت ارسيك يعني
انا : ياعم كسمه
معتز : طب متعدي عليا نشرب سيجارتين مع بعض
انا : لا ياعم فاكس ماليش مزاج
معتز : ماهي دي اللي هتعدل مزاجك يافناااااااااااان
انا : طب انزلي انت نتقابل نشربها في اي حته ولا اقولك تعالي نروح شقتنا القديمه
معتز : احا هو اداك كمان المفتاح دا شكله حوار كبير لاء دا انا انزلك بقي
انا : امين هستناك هناك بقولك ايه اكلم اندرو وهيما ونتجمع ولا فاكس
معتز : اللي تشوفه عادي وانا هجيب اللاب والدراعات علشان شكلها هتبقي ليله فل
انا : ههههههههه اصلي ياصاحبي مستنيك سلام
الخول هيفضل طول عمره خول دا انا لسا من دقيقتين بقول هتغير وهشوف مستقبلي ههههه احا علي الحماس ابن المتناكه اللي بينيك الواحد في افكاره دا
مشهد في شقتنا القديمه
معتز : دي الشقه محتاجه تتنضف ايه الزريبه دي مش بعيد نلاقي فران وحشرات
انا : اه وديناصورات وتنانين وطائر الرخ بينيك جوا علي السرير
معتز : ابقي فكرني ابعتلك دينا تنضفهالك
انا: دينا مين
معتز : الشغاله اللي عندنا نسيتها طب انت تنساها لكن بتاعك ينساها ازاي
انا :اااااااااااه افتكرتها لا هاتها هاتها
معتز : بس ملكش دعوه بيها متخليش واحده متناكه زي دي ملهاش لازمه تفتكر نفسها حاجه وتفتكر ان ليها سعر والرجاله هتموت عليها
انا : كسم الارستقراطيه اللي نايكه عيلتكو دي دا انت مش هتولع لا دا اانت هيشعلقوك من بضانك علي اللي بتعمله في الناس دا ..... روح افتح الباب تلاقيه حد من العيال
اندرو : ايه ياعم ساعه بتفتح
معتز : ايه ياض ياخول مالك متظبط انت لحقت ترن حتي
اندرو : انا ابن لبوه اني جيتلكو وجايبلكو معايا حاجه حلوه
معتز : ايه جايبلنا امك ترقصلنا هههههههههه
اندرو : لا ياظريف جايبلك دي
انا : احا يابن اللعيبه دا احنا هنتدرمغ النهارده جبتها منين دي
اندرو : لقيتها في دولاب ابويا كان صاحبه جايبهاله هديه
معتز : احاااااا دي تركيزها 60% دا احنا هنتعمي مش هنعرف نروح
انا : كلمو هيما شوفوه فين وعرف يقضي حاجه ولا لاء
معتز : احا دا هيما ملك الحشيش دا لو معرفش يقضي يبقي نهايه العالم ...... اهوه بيخبط اهوه
هيما : ايه يارجااااااااااااله
معتز : ايه يارااااااااايق احنا قلقنا عليك
هيما : انتو متفتكروش كسمي غير لما تبقو هتصطبحوا
معتز : عيب ياصاحبي متقولش كدا دا انت ابو الرجوله كلها
هيما : استني استني متقفلش الباب معايا حد طالع بيجيب شيبسيهات وبيبسي وطالع
انا : احااا مين دا منتا عارف ياعم مبنحبش نشرب قدام حد منعرفهوش كسم البضان
هيما : اهدي علي حالك كدا لما تشوفه هتعرفه
معتز : ايوا مين يعني متخلص بكسمك هو سر
هيما : خليها مفاجاه هفاجئكو ياخولات .... اهو طالع اهوووه
انا : يادييييييييييييييين امي هو انت ..... عاش من شافك ياصاحبي عامل ايه خش خش
سهوكه : عامل ايه يا كيمووووو واحشني فششششخ احا ايه دا دا الشله كلها هناااااا.............. زيزوووووووو حبيب ميتين امي عامل ايه ياصاحبي وامك عامله ايه ههههههه............. ايه دا وكمان اندرو هنا لا ياجدعان انا مش مصدق نفسي اندرو ابن الناس الفرفور بقي بيصطبح وبيشرب دا زمن ابن متناكه
معتز : هههههههههههه جايبلنا الكلام علطول كدا يابن المتسلخه
انا : مخلاص ياجدعان كلوكو علي الواد ولا ايه
سهوكه : اه مانت كوفتس زيه وهتحاميله
انا : ياعم كسمك علي كسمه اهدو علي بعض لسا الليله طويله..... انت شارب ايه يا سهوكه
سهوكه : استروكس ياصاحبي بتاع ابن متناكه تشربه تلاقي نفسك بتتحاسب مش معانا
انا : ايوا دماغه ايه يعني بيطلب معاك بايه زعل حب ضحك نكد
سهوكه : لا دا دماغ وسخه مبتعملش حاجه بتفضل مبلم ربع ساعه مش فاهم حاجه وبعديها بتفوق
اندرو : معاك منه نجربه
سهوكه : لا انسي انت دا صعب عليك دا انت تموت فيها دا مش حشيش ياسطه بتقعد تشد تشد دا هو نفسين وشكرا ..... انسي و**** لو اتنطت
معتز : طب ايه هنقضيها رغي ولا ايه مش هننجز .... افرك الحشيش انت يااندرو واعمل كارتله وانت ياهيما خد منه ولف وانت ياكيمو هاتلنا كوبايات بقي وزبط القاعده كدا وانا هوصل اللاب بالشاشه واشغل pes اصلي يالا حركو نفسكو شويه
سهوكه : احا وانا هعمل ايه
معتز : لا انت تقعد بدماغك دي علي جنب كدا اللي تشوفه بيتلكع تسكعه علي قفاه
سهوكه : لا ياعم انا هقعد جنب دودي حبيبي فخاده وحشتني
اندرو : جر ايه ياعلق هي هتخيب منك ولا ايه وبعدين منا قايلك مبحبش دودي دي فوق كدا علشان معملهاش معاك
سهوكه : طب متيجي نخش جوا ونشوف مين هيعملها مع التاني
هيما : مخلاص يابضان انت وهو اهدو شويه متفصلوش كسمنا بقي ..... خد ولع خد
( بعد ربع ساعه وابتدينا نعمل دماغ )
انا : انا هلعب اول ماتش كسمكو انا صاحب البيت
معتز : وانا اول ماتش انا صاحب اللاب
هيما : وانا هلعب اول ماتش انا صاحب صاحبي هههههههههه
سهوكه : وانا هلعب اول ماتش انا صاحب من بدري منمتش ههههههههه
اندرو : وانا هلعب اول ماتش انا صاحبكو ههههههههه
سهوكه : ايوا يادووووووووووودي ياعالمي ايوا كدا اصحي معانا
معتز : طب ايه هي هتفضل ناشفه كدا متكلمولنا اي شلاحفاه ياجدعان
هيما : احا انت بتقول ايه اهلا انت وصلت
معتز : لا ياصاحبي انا معاااك اهو حتي بص في عيني كدا شايفني ههخخخخههههه
بعديها بساعتين كانت الازازه خلصت والحشيش خلص ومحدش شايف قدامه وعنينا مسطره كلها ددمم وكله نايم فوق بعضه محدش شايف حاجه مفيش غير هيما اللي فايق شويه علشان متعود علي الشرب والدرمغه دي بيشرب كل يوم
معتز : طب ايه انا مش هينفع اروح كدا ابويا هينيكني
اندرو : وانا كمان مش هينفع اروح كدا
سهوكه : عيال خولات بتوع بابي ومامي
هيما : طب قومو اغسلوا وشكو هتفوقو شويه
انا : اه والنبي يالا ياجدعان علشان الحق اروح الساعه داخله علي 4 الفجر يالا انجزو حالكو
( كله غسل وشه وفاقو سنه بسيطه نيييك ونزلنا تحت في الشارع )
اندرو : خدني في طريقك يامعتز
معتز : اركب حد تاني جاي
هيما وسهوكه : احنا هنركب مع مايكل
انا : طب انجزو يالا ياجدعان بدل ما كسم كمين يوقفنا ينيكنا ومش طالبه بهدله
وصلت تحت البيت وركنت العربيه وطلعت وبتسحب وانا داخل علشان محدش يصحي ودخلت غسلت وشي تاني ودخلت علي اوضتي لقيت اختي نايمه علي بطنها ومفشخها رجليها الاتنين ولابساه تيشيرت بيتي بنص كم وبنطلون بجامه قماش الخفيف دا رحت يادوب قالع التيشيرت والكوتشي وروحت نايم جنبها يادوب زقيتها شويه ولميت رجليها وهي بقي ضهرها ليا والتيشرتايه مرفوعه وضهرها باين معرفش انا هجت ليه عليها ولقيت زوبري وقف رحت بكل غشوميه حاضنها من ورا وزبي لازق في طيزها ولافف دراعي عليها وعمال ادعك في بزازها فضلت احك فيها جامد وانيك فيها علي الهدوم اكني مدخله فيها وسامع صوت اكن حد بيعيط قلت انا بيتهيالي بس علشان سكران لحد ماجبتهم علي نفسي وادلقت نمت.... صحيت تاني يوم علي الساعه 3 العصر قمت دخلت الحمام وبعدين لاحظت اني لابس هدوم بيتي مع اني نايم بالبنطلون الجينز احا انا مش فاكر حاجه بس انا فاكر اني نمت بهدومي خلصت حمام وخرجت لقيتهم بيتغدو قعدت كلت معاهم ولقيت مريم بتاكل معاهم
انا : مروحتيش الكليه يعني
بابا : مش لما تروح انت الاول .... وبعدين قولي انت خدت العربيه امبارح بليل
انا : اه يابابا قلت افتكر السواقه واتمشي بيها شويه والدنيا فاضيه
بابا : وانت معاك رخصه اصلا
انا : لا منا هكلم ابو معتز يعملهالي
بابا : فضي نفسك يوم اخدك واعملهالك انا
انا : خلاص قشطه
قعدنا ناكل ومريم مبتبصلييش وامي مضايقه مني من ساعه حوار البت اللي قفشتني معاها وكسم النكد اللي علي الصبح وانا مش عارف مريم مبتبصليش ليه ومش فاكر حاجه خلصنا اكل وقمت دخلت اوضتي مسكت الموبايل لقيت اندرو متصل بيا زبين مره ومرنا كمان اتصلت مرتين شويه ولقيت اختي داخله بتاخد الكتب بتاعتها وطالعه برا
انا : مالك يامريم انتي زعلانه مني في حاجه المفروض انا اللي ازعل علي الكلام اللي انتي قولتيهولي قبل مانزل
اختي : بصتلي بعصبيه لسانك ميخاطبش لساني
انا : مسكتها من كوعها طب قوليلي في ايه طيب مش فاهم حاجه اخلصي بقي بلاش شغل الافلام الهندي دا
اختي : طب روح اقفل الباب وتعالي علشان محدش يسمعنا
انا : هاااااااااا ياكش نخلص
اختي : انت كنت فين امبارح
انا : كنت سكران هااااا اخلصي واخر حاجه فاكرها اني فتحت التلاجه ادور علي حته جبنه قديمه علشان افوق ملقتش ورحت نايم
اختي :وغيرت هدومك ولا نمت بيها كدا
انا : لا اهدي كدا علي حالك وقوليلي ايه اللي حصل
اختي : يعني انت مش فاكر حاجه
انا : وغلاوتك عندي مفاكر كلمه انجزي بقي يامريم انا حاسس اني عملت مصيبه صح
اختي : (راحت حضناني وبتعيط ) مفيش مصيبه ولا حاجه يامايكل انا بس اتضايقت لما صحيت من النوم لاقيتك سكران وريحه بوقك تقرف خفت بابا او ماما يشوفوك كدا رحت غيرتلك هدومك
انا : يعني انتي قالبه وشك عليا علشان رجعت سكران تصدقي انك تافهه
اختي : غلطانه انا يعني علشان خايفه عليك وعلي صحتك ليحصلك حاجه من المخدرات دي غلطانه علشان عايزه اشوفك احسن واحد في الدنيا
انا : لا ياستي مش غلطانه ولا حاجه حقك عليا وادي راسك اهيه مواااااااااااه...... مالك بتقشعري ليه كدا وانا اول مره المسك ولا ابوسك
اختي : مفيش بس افتكرت شكلك وانت نايم وريحه بوقك وحشه من الهباب اللي بتشربه فجسمي قشعر ...... اوعدني انك مش هتشربه تاني
انا : حاضر ياستي مش هشربه تاني
اختي : احلف بغلاوتي عندك ولو شربته تاني هعرف انك مبتحبنيش واني مفرقش معاك
انا : لا احنا مسيحين مبنحلفش ههههههه
اختي : اخلص مش وقت هزار احلف وواوعدني
انا : حاضر ياستي و**** وحياه غلاوتك عندي ماهشرب حاجه تاني غير السجاير حلو كدا
اختي : ماشي انا هخرج اقعد قدام التليفزيون شويه
انا : ماشي اقفلي الباب وراكي
مسكت الموبايل اكلم اندرو اشوف في ايه وعمال اهرش في زبي وحاسس بتلزيق في البوكسر وفي حاجه بضناني رحت قايم داخل الحمام لقيت زبي ملزق وريحته بنت متناكه والبوكسر في بقع ناشفه احا ايه دا معقول انا جبتهم علي نفسي ولا انا شخيت علي روحي ولا ايه دا رحت قالع البوكسر وحطيته في جردل مياه علشان البقع متبانش ورجعت اوضتي لبست بوكسر غيره وعمال افكر اختي فيها حاجه والبقع الغريبه دي يكونش انا اتحرشت بيها وهي نايمه لا بس انا استحاله افكر فيها كدا كسم الخمره انا مش فاكر اي ابن متناكه ودماغي هتنفجر رحت ماسك الموبايل كلمت اندرو
انا : ايه يااندرو امك قفشتك امبارح ولا ايه
اندرو : لا ياعم كلهم كانو نايمين
انا : اومال في ايه متصل زبين مره انا قلت في مصيبه
اندرو : لا مصيبه ولا حاجه الست كلمتني عايزاني اقابلها علي الساعه 7 بليل
انا : ست مين
اندرو : فوق ياعم الست الراجل اللي انت باعتهولي البنك علشان اشوفله شغل
انا : راجل مين اللي انا بعتهولك علي البنك انت في حد جنبك
اندرو : اه
انا : طب مبكسمك ابعد عنه واتكلم دا انت بضان اووووي
اندرو : طب استني ....... الست ياعم بتاعه الفيديو ياعم
انا : ااااااااااااه طب هفوق وانزل اقابلك علي القهوه نشوف هنعمل ايه
اندرو : وحياه امك متنساني
انا : خلاص يالا بطل زن دا انت عيل مطلاب وزنان يالا سلام
اندرو : استني امي عايزه تكلمك
انا : هاتها اسلم عليها
ام اندرو : ازيك ياكيمو عامل ايه ومني عامله ايه ومريم وبابا
انا : ايه الاوفر دا منا لسا كنت عندك امبارح
ام اندرو : ياواد اتلم واسمعني في برشام بتاع سكر اسمه دياميكرون مش لاقياه لوتعرف تجيبهولي استني لحظه قوم سك علي اللبن يااندرو لحسن يفور
انا : اه ياطنط اللي علبته خضرا ولا زرقا
ام اندرو : اخضر وازرق ايه اسمعني بس بسرعه خليك مع الواد اندرو ومتسبوش يروحلها لوحده ولو احتاجت فلوس او اي حاجه كلمني بس وغلاوتي عندك متسيبوه يضيع مستقبله
انا : احااااااااا انتي عارفاه علي العموم متخافيش انا معااااه مش هسيبه
ام اندرو : اتلم ياواد بلاش قله ادب ااااه الزرقا ياحبيبي هاتلي كام علبه كدا وانت جاي
انا : طب مابدل الاكشن وجو المخابرات دا متكلميني علي موبايلي بعد ما اندرو ينزل وريحي دماغك بدل منتي عملالي فيها رافت الهجان كدا هههههههههه
ام اندرو : لا ناصح ياواد حاضر المره اللي جايه ياحبيبي هبقي اعملك الفراخ اللي بتحبها
انا : برضو اكشن انا عرفت الواد طالع غبي لمين ههههههههه
ام اندرو : حاضر يامتربي لما اشوفك هوريك طالع لمين خد اندرو معاك اهوه
انا : ايه يابني خلاص اتفقنا علي 5 كدا نتقابل علي القهوه امين ولو اتصلت بيك عادي رد عليها طبيعي وانك جاي في ميعادك ولا اقولك انزل نتقابل دلوقتي انا مصدع من امبارح وعايز اشرب قهوه
اندرو : اصلي هنزلك يالا سلام
انا : * وبعدين بقي هتصرف ازاي في الحوار دا انا لسا مش متاكد اذا كانت هي اللي في دماغي ولا لا بس كل الادله بتقول انها هي طب هي بتعمل معاه ليه كدا والموضوع مترتب ولا جيه كدا بس اندرو قالي ان هو اللي شقطها من علي الدائري يبقي اكيد مش مترتب طب ولو طلعت هي هواجها ازاي انا هجرب حاجه لو طلعت صح يبقي الحوار في السليم ولو طلعت غلط الواد دا راح في داهيه ورحت طالع برا في الصاله
انا : بابا انا هاخد العربيه عايزها
بابا : لا كدا كدا اتفقت مع عمك احمد هيعدي عليا يوصلني الشغل الصبح ونرجع مع بعض
انا : قول و**** يعني العربيه معايا طول اليوم
بابا : اه ياروح امك بس بنزينها من مصروفك
انا : بنزينها بس دا اكلها شربها حمومها حشيشها عليا حشيش ايه ايه اللي انا بقوله دا ...... سلام بقي يابابا قبل مااعك الدنيا
بابا : سلام يااخره صبري
مشهد القهوه
انا : والنبي ياعم ناصر كوبايه قهوه مظبوط لحسن مصدع فشخ وياسلام لو تعملها بايدك
عم ناصر : عنيا ياعم مايكل تشرب حاجه يااندرو
اندرو : شويه كدا ياعم ناصر
عم ناصر : وهتيجي كمان دقيقتين تقولي هات قهوه غاوي انت تتعبني وتمشورني
اندرو : هههههههههه خلاص ياعم ناصر مش هزعلك هات قهوه
عم ناصر : ماكان من الاول .....بقولك ايه يامايكل تعرف تجيبلي البرشام دا
انا : دا ترامادول ياعم ناصر
عم ناصر : منا عارف انه ترامادول هتعرف اصل انا سمعت انه في الصيدليه ارخص من برا بكتير فلو هتعرف تبقي عملت معايا الصح
انا : عنيا ياحج هشوف لو عرفت مش هتاخر عليك
عم ناصر : عليا الطلاق انت واد جدع
انا : حبيبي ياحج ......... ها ياعم زفت الست كلمتك تاني بعد مقفلت معايا
اندرو : لا لسا قولي بقي هتعمل ايه معاها
انا : لما تتصل بيك اديني انا ارد عليها وملكش فيه
اندرو : ايوا يعني هتعمل ايه بدل متعك في الكلام واشيل انا الليله
انا : متسترجل يالا وانا هاذيك يعني
اندرو : ياعم مش قصدي بس انا مبنامش من ساعتها وعايش في رعب
انا : هدي طيازك دي بس كدا وريحها وهتتحل وقوم نلعب ماتشين بلاي ستيشن نضيع وقت
اندرو : ياعم مش هينفع البلاي ستيشن مفيهوش شبكه ولو اتصلت ولقيته مقفول هتفشخني
انا : ياعم كسمك لسا بدري نيك وبعدين هي فرحانه باللي بتعمله فيك فلو لقيته مقفول هتتصل تاني وتالت قوم بس اخلص وهات القهوه معاك نشربها هناك
( علي الساعه 6 لقينا موبايل اندرو بيرن واحنا لسا في البلاي ستيشن )
اندرو : اهيه بتتصل خد رد بس وحياه امك متبوظ الدنيا
انا : طب هطلع ارد عليها برا وانت حاسب علي التايم واطلعلي
انا : ( طلعت برا البلايستيشن ) الو
المتصل : مبتردش بسرعه ليه ياخول
انا : لا انا مش الخول انا صاحب الخول
المتصل : انت مين
انا : يعني مش عارفه صوتي ياسلوي .......... تيت تيت تيت
اندرو : ها قالتلك ايه
انا : مفيش سمعت صوتي راحت قفلت
اندرو : يادينيييييييي علي القرف يبقي هتفضحني انا غلطان اني سمعت كلامك
انا : ماتهدي ياكسمك بقي كدا في ايه متخافش اهي بتتصل اهي تاني
اندرو : هات ارد انا هات
انا : اهدي يابضان واتعلم من عمك
انا : الو ايه قفلتي ليه
المتصل : معلش التليفون تاتش ودوست غلط
انا : هههههههههه هو في ملكه تقول معلش برضو ولا هو في متسوله بتخدم في البيوت تقول تاتش
المتصل : انت ازاي تكلمني كدا ياحيوان انت مش عارف انا مين انا ممكن اودي صاحبك في 60 داهيه
انا : وديه في داهيه وانا كمان معاه والنبي اصلي بحب الداهيه اوووي شششششش استني واسمعي خليكي معايا لحظه...... اندرو ابعد شويه بعد اذنك هقولها كلمتين مش هينفع تسمعهم .... بصي ياسلوي من غير لف ودوران انا مقولتش لاندرو انتي مين علشان لو اتعرف انه انتي اللي بتعملي كدا شكلك هيبقي وحش قدام جوزك وعيالك اللي واحد منهم صاحب ابنك من صغره فانجزي وعلي بلاطه عايزه منه ايه
المتصل : سلوي مين وعيال ايه وابن مين انت مش عامل دكر طب وحياه امك لافضح صاحبك ياخول علشان تعرف تكلمني كدا كويس
انا : انا مش عايز اغلط فيكي ياسلوي علشان انتي في مقام امي وانا بحبك وانتي عارفه كدا وابنك انتيمي وكلنا مع بعض عيش وملح فبلاش تمثيل وقولي عايزه ايه من الواد
المتصل : انت باين عليك اهبل وانا هاخدك علي قد عقلك ماشي ياسيدي عايزه 100 الف جنيه
انا : ولو قلتلك كسمك مفيش مفلوس واشربي من البحر
المتصل : بتشتمني انا يابن مني ياخول يا
انا : هههههههه عرفتي منين ان انا ابن مني مش قولتلك بلاش لف ودوران انا هعدي عليكي بكره بعد الجامعه نقعد مع بعض ونحل الحوار دا ........ مالك سكتي ليه قلتلك متخافيش انا بحبك وانتي عارفه كدا ومتخافيش مش هقوله انتي مين
المتصل : ماشي مستنياك
انا : ماشي والكلام بعد كدا معايا متتصليش بيه ولا ليكي دعوه بيه تاني لحد لما اجيلك
المتصل : ماقولنا ماشي خلاص خلصنا
انا : ماشي سلام .......... ولا اندرووو خد
اندرو : ها عملت ايه
انا : عايزه 100 الف جنيه وانا قلتلها هنحاول ندبر علي قد مانقدر من المبلغ واتفقت معاها انها مش هتكلمك تاني وابقي ارمي الشريحه دي وهاتلك رقم جديد
اندرو : طب ماشي ندفعلها
انا : انت اهبل ياض لو دفعت هتقعد تنطلك كل شويه ومش هتخلص لحد متفلسك خالص
اندرو : ياعم انا عايز اخلص
انا : ولا يابن الخول انت انا قلتلك الحوار خلص اقولك متفكرش خالص اللي اقولك عليه تسمعه وانت ساكت يااما هشيل ايدي وتولع بجاز وسخ
اندرو : خلاص خلاص ياعم هسكت
انا : تعالي بقي نلف بالعربيه شويه ونتسرمح في اي حته
مشهد العربيه
ركبنا انا وهو وعمالين بنلف في وسط البلد ونطلع علي مصر الجديده وعمالين نرغي في اي ابن متناكه لحد مالقينا نفسنا في الزمالك
اندرو : متيجي ننزل نقعد في اي قهوه هنا اهو تغيير ونشوف خلق نضيفه شويه
انا : انا معيش فلوس
اندرو : ياعم هشيلك انا اخلص
انا : ماشي ياعم تعالي نقعد علي دي كلها نسوان اهيه والقعده هتبقي طريه
اندرو : دا علي اساس ان احنا هنقعد معاهم
انا : كسم كأبتك علي النكد اللي في حياتك شد كرسي يالا واقعد وانت ساكت هروح اجيب سجاير من اي كشك واجيلك
اندرو : ماشي هاتلي معاك
انا : * رحت اجيب سجاير وانا واقف عند الكشك لقيت بنت صاروووخ واقفه عند الكشك وبتشتري سجابر متناكه كدا اللي هي بالشكولاته والفانيليا والهري دا *.. ياانسه في بس بتاعه لازقه في الجيبه بتاعتك
الصاروخ : شكرا فين دي
انا : انا نفسي اشاورلك عليها بصراحه بس مش هينفع
الصاروخ : انت انسان قليل الادب وسافل
انا : انا غلطانلك امشي بيها كدا خلي الناس تضحك عليكي
الصاروخ : اشكال وسخه
انا : عالم بنت متناكه
الصاروخ : انت بتشتمني انا الشتيمه دي و**** لاحبسك
انا : يالا يابت من هنا بلاش نخع
صاحب الكشك : خلاص ياجماعه حصل خير خلاص ياست الناس خلاص يابيه
الصاروخ : *بتتكلم في الموبايل * ايوا انا واقفه عند الكشك تعلالي حالا
انا : (فتحت كيس شيبسي وقعدت اكل فيه وواقف باصصلها ) هااااااااااا فينه انا قربت اخلص الشيبسي
الصاروخ : انا هعلمك الادب ان مبيتك النهارده في الحبس مبقاش انا
انا : طب استني هفتح كيس شيبسي كمان علشان دا خلص ....انتي رايك ايه اجيبه بطعم الملح ولا الجبنه المتبله
الصاروخ : بتبرقلي وبتتكلم في التليفون الكشك اللي علي الشمال يااحمد اخلص
صاحب الكشك : يابيه اعتذرلها والموضوع يخلص بدل ميحصل مشاكل
انا : عندك هوهوز الكبير مش الصغير
صاحب الكشك : و**** انت رايج يابيه
انا : ياعمي ادينا بنضيع وقت لحد ماسي طرزان بتاعها دا يجي
الصاروخ : اهوه يااحمد هو دا يالا كلم ابوك يحبسه ويعلمه الادب السافل دا
انا : *بلف اشوف احمد دا * يعني انتي موقفاني ساعه وفي الاخر جايبالي احمد وهبه
احمد : يادين امممممممي انت ورايا ورايا يابني انت
الصاروخ : ايه يااحمد انت تعرف الاشكال الوسخه دي منين
انا : رد انت ياعم انا هاسكت لاجلك
احمد : استني اهدي انت يابسنت دا صاحب اخويا معتز هو حصل ايه اصلا
بسنت ( الصاروخ) : بيعاكسني وكان عايز يلمسني
انا : اه واعتصبتها مرتين ورا الشجره اللي هناك دي وجبت اربعه صحابي عملو عليها حفله واتجوزتها عرفي ومش راضي اعترف باللي في بطنها
بسنت : انت كمان ليك نفس تهزر يامتحرش
احمد : ايه اللي حصل يا مايكل
انا : بقولها في لازقه علي الجيبه من ورا افتكرتني بشتغلها
اندرو : ( دخل علينا ) ساعه بتحيب سجاير ايه دا في ايه ازيك يااحمد عامل ايه
احمد : تمام يااندرو وانت عامل ايه
اندرو : انا كويس طب واقفين ليه متيجو نقعد ولا وراكو حاجه
احمد : احنا لسا قايمين من علي القهوه اللي هناك دي
اندرو : طب اقعدو 5 وامشو انت واحشني فشخ بقالي كتير مشفتكش
احمد : طب يالا يابوسبوس نقعد خمسه بصراحه الواد دا واحشني فشخ
بسنت : والاخ دا هيقعد معانا
انا : لا انا اللي هنزلكو الشيشه
بسنت : هههههه طب حاسب لتلسعك
انا : مش مضحكه خالص علي فكره
احمد : وبعدين معاك متتلم بقي
اندرو : في ايه بس اهدو كدا تعالو بس نقعد
رحنا قعدنا علي القهوه كلنا مع بعض وانا اول مشفت احمد افتكرت حوار الفيديوهات بتاعته اللي بيتناك فيها من الكلب وقلت دا انت مرزق ياض يااندرو اتحلت من السما اهيه
انا: استني قبل متقعدي مش هتشيلي اللازقه اللي في الجيبه
احمد : يابني بطل رخامه بقي هي بتحب اللازقه هي شاريه الجيبه علشان اللازقه ارتحت
اندرو : سينك منه وقولي عامل ايه يابوحميد و**** واحشني فشخ الجامعه واخداك مننا ولا بقينا نشوفك ولا بتنزل ومقضيها خروجات انت هاااا وطز فينا ههههههه
احمد : منتا عارف الكليه وقرفها ومذاكرتها و...... في ايه
انا : مفيش انا بشوف اللازقه بس بطمن لحسن تلزق في الكرسي ولا حاجه متعرفش تقوم
بسنت : ياخي يحرق ام اللزقه علي الجيبه تحب اقلعهالك علشان ترتاح
انا : انت لو قلعتيها كلنا هننبسط وهنفرح بيكي اوووي
احمد : متتلم يالا انت بقي وانا مش مالي عينك ولا ايه وانتي بتضجكي علي ايه
بسنت : اصل صاحبك دا رزل اوووي انا بضحك من رخامته مش اكتر
(دخل القهوجي تشربو ايه )
احمد : قهوه مانو
اندرو : بيبسي ولو في تلج يبقي كويس
بسنت : فربتشينو
انا : وانا زيها شربه فينو
القهوجي : هههههههه قصد حضرتك فربتشينو
انا: هات اللي تجيبه مش هقولك لا
القهوجي : تحبو تطلبوا حاجه تانيه شيشه او اي حاجه
بسنت : في شيشه لبان
القهوجي : اه يافندم
انا : هاتلها واحده تشكلس
احمد : هههههههههههه يابني سيبها في حالها بقي متشكرين ياباشا بلاش شيشه خلاص
انا : ياعم وانا فتحت بقي ماهي اللي بتطلب طلبات غريبه
بسنت : تعرف ملكش دعوه بيا
انا : حاضر ياستي انا اسف
احمد : انا سمعت ان انتو امبارح سهرتو سهره حلوه
اندرو : كان بقالنا كتير معملنهاش كانت ناقصاك الصراحه
احمد : لا ياعم منتا عارف ماليش في المسخره دي انا اخري السجاير العاديه
اندرو: من امتي الكلام دا دا حت
انا : ناوليني يابوسبوس الشيشه دي اتشدغ شويه
بسنت : ايه بوسبوس دي انت هتصاحبني وبعدين انا بقرف اشرب مكان حد
انا : بزمتك دي شفايف حد يقرف منها
احمد : اقوم انا طيب واسيبك تلطف معاها لا لو عايزني اقوم هقوم و**** اقوم وخد راحتك
انا : لا ياعم خليك قاعد اديك مضايقنا
احمد : ماهو طول منتي بتضحكيله مش هيسكت
بسنت : انا ماشفتش في تناحه صاحبك دا
انا : ماتبدل يااحمد وتجيبني جنبها
اندرو : متتلم بقي ياعم زفت انت مترخمش عليها
انا : مش قادر الصراحه اصل عليها حته.........
احمد : ها حته ايه ها قول قول علشان اخبطك بالكوبايه علي دماغك
انا : عليها حته لازقه علي الجيبه مجنناني
بسنت : هههههههه طب بالعند فيك مش شايلاها وهروح بيها كدا
انا : طب متديهاني تذكار
احمد : *وهو مبضون فشخ * طب نستاذن احنا بقي علشان بسنت تلحق تروح
بسنت : متخليك شويه يااحمد دي لسا الساعه 9
احمد : دا انتي عاجباكي القاعده بقي
بسنت : بصراحه صاحبك دا مضحكني اووووي رخامته مضحكاني
احمد : طب ايه رايك اسيبك معاه يمكن تاخدو علي بعض اكتر ومين عارف يمكن تحبيه
بسنت : ايه يااحمد مالك متقلبهاش نكد انت عايز تتخانق وخلاص وبعدين انت مالي عيني يابيبي
احمد : ماهو يابوسبوس ميصحش برضو اللي بيحصل دا
انا : ثبتتك يادغف
(بسنت راحت راقعه حته ضحكه من قلبها بصوت عالي فرجت القهوه كلها علينا واحمد اتبضن فشخ)
احمد : طب انا هقوم امشي
اندرو : خلاص يااحمد احنا اللي هنمشي حقك عليا انا انا عارف ان مايكل زودها
انا : وانا عملت ايه يعني انا بهزر عادي وهو عارف كدا
اندرو : طب خلاص قوم يالا نلحق نروح انت مش وراك جامعه بكره
بسنت: (وهي بتمسح دموعها من كتر الضحك ) انت في كليه ايه
انا : صيدله معاكي دكتور مايكل
احمد : باستهزاء بيبيع بامبرز يعني يابوسبوس
انا : بالظبط كدا ببيبع بامبرز مقاسك كام بقي
( وراحت بسنت راقعه نفس الضحكه الاولانيه بالظبط وعماله تخبط بايديها علي رجليها وهي بتضحك وعنيها بتدمع مش قادره )
اندرو : وهو مبتسم دا انت بضان فشخ
انا : خلاص ياعم انا غاير في داهيه اهووه
بسنت : لا والنبي خليك قاعد شويه
احمد : وحياه امك
بسنت : خلاص يااحمد قوم نمشي طالما هننكد علي بعض .... الحساب لو سمحت
انا : انتي بتعملي ايه انتي عبيطه
بسنت : لا متقولش يالهوي علي الرجوله وكمان هتدفعلي
انا : في الجنينه حاضر ..... ادفع يااندرو وحصلني علي العربيه
بسنت : رجوله رجوله مفيش كلام
( حاسبنا اندرو دفعلي انا ووهو ولقينا بسنت بتدفع حسابها هي واحمد .....اندرو راح قعد في العربيه ...... واحمد دخل الحمام..... وبسنت جات عليا )
بسنت : اكتبلي رقمك هنا
انا : الرقم بس ولا العنوان معاه
بسنت : ساااااااااافل
انا : طب متيجي اوصلك انا وخلي احمد يروح مشي
بسنت : بس انا بيتي بعيد
انا : علي رايك وانا كمان متحرش فللاسف مش هينفع
بسنت : ههههههه طب ياروش سجلت الرقم
انا : اه
بسنت : متروحش ساعه وهكلمك تجيلي
احمد : ايه بتحكو في ايه
بسنت : كان بيعتذرلي انه مكنش قصده يعاكس قدام الكشك ولما عرف اني صاحبتك قعد يعتذر اكتر
احمد : ااااااااه طب ياعم مقبوله منك وبعدين دي صاحبه صاحبه يعني متجوزش ولا ايه
انا : اه بالظبط كدا دا انا حتي بطلت اعاكس في الشارع كل واحده اعاكسها تطلع صاحبته تصدقي ب**** ياانسه كنت في اسوان بعاكس واحده هناك قالتلي دا انا صاحبه احمد يرضيكي كدا
بسنت : *بغضب مصطنع *معناه ايه الكلام دا يااحمد
احمد : * بيضحك بسماجه * ياستي دا بيهزر هو كدا هزاره عسل .... يالا سلام سلام يااندرو
( ومشينا وصلت اندرو ولسا هطلع البيت لقيتها بتتصل )
بسنت : اوعي تقولي انك روحت
انا : وانا كمان بحبك
بسنت : هههههههههههه طب تعالي نتقابل في اي كافيه كدا نقعد مع بعض شويه
انا : للدرجه دي مش قادره تستغني عني خلاص طبيتي في الحب
بسنت : طبيت !!!! اه يا نحنوح طبيت يالا انجز
انا : نفسي اسمعها منك واقول للدنيا كلها اني بحبببببببببببببببببببببببك
بسنت : ههههههههههههه ولا ياامتخلف انت هترد عدل ولا اقفل وانام
انا : خلاص خلاص دا انتي فصيله عنوانك ايه اجي اخدك
(بعد ساعه)
انا : ساعه بتنزلي
بسنت : منا استنيت لحد ما مامي تنام
انا : مامي!!!! طب هنروح فين
بسنت : مش عارفه
انا : عارفه يابوسبوس من زمان كان نفسي اشتري عربيه عارفه ليه قوليلي ليه
بسنت : ليه ؟
انا : علشان صاحبتي تعملي بلوجوب (تمص زبي
بسنت : انت انسان سافل وقليل الادب انا غلطانه اني نزلت اقعد معاك
انا : * بمسك ايديها * مالك اهدي بس كدا اولا دا ايفيه ثانيا مضايقه مش عايزه تقعدي معايا احنا لسا تحت البيت متحركناش
بسنت : انا علي فكره نازله علشان انتي بتضحكني فقلت انزل اقابلك تاني علشان محتاجه اتبسط واضحك مش اكتر
انا : اراجوز انا بقي
بسنت : بصراحه اه هههههههههههه
انا : *مسكت ايدها بوستها وشديتها علي زبي * معايا واحد صاحبي هيضحكك برضو
بسنت : سيب ايدي ياحيوان انت ازاي تعمل كدا
انا : ازاي اعمل كدا بسيطه مسكت ايدك وحطيتها هنا سهله مش اختراع
بسنت : وكمان بتهزر انا غلط
(رحت بايسها بوسه طويله وهي بتتكلم وعنيها مبرقه وايديها ثابته اكنها اتشلت )
بسنت : *هديت شويه * ايه اللي عملته دا
انا : كل اللي عملته حطيت شفايفي علي شفايفك كدا (ورحت بايسها تاني
بسنت : * هديت اكتر بتبلع ريقها وصدرها بيطلع وينزل بتتنفس بسرعه * طب ممكن متعملش كدا تاني علشان عيب
رحت بايسها تاني لقتها هي اللي بتبوس وبتلف ايديها حوالين رقبتي وبتشفط شفايفي وراحت باصالي في عنيا لمده دقيقه قربت ابوسها تاني راحت بعدت وشها وفتحت باب العربيه ونزلت طلعت علي بيتها رنيت عليها في الموبايل مردتش وبعديها موبايلها اتقفل روحت بيتنا لقيت اختي قاعده بتذاكر
انا : انتي لسا صاحيه مش عندك كليه بكره
اختي : شويه وهنام
انا : طب انا جاي معاكي بكره الجامعه وهاخدك معايا في العربيه بدل متتشحططي مواصلات
اختي : ماشي
انا : طب سيبك بقي من المذاكره وتعالي افرجك علي فيلم
اختي : شويه كدا اخلص اللي في ايدي واجيلك
انا : ( غيرت هدومي وفتحت اللاب شغلت فيلم وقمت قفلت النور ورحت قافلها الكتب بتاعتها وشاددها من علي المكتب ) يالا يالا يالا ميعاد الفيلم كله علي السرير
اختي : حاضر بالراحه اهوه
انا : انتي نايمه بعيد كدا ليه كدا مش هتشوفي حاجه
اختي : لا انا شايفه كويس
انا : انتي كويسه يامريم
اختي : اه كويسه
انا : اومال قاعده بعيد ليه كدا
اختي : عادي يعني علشان عيني بتوجعني لما بقرب من الشاشه
انا : انتي هتستهبلي .... في ايه يامريم ( ورحت مقرب ناحيتها حطيت ايدي علي كتفها
اختي : لو سمحت متلمسنيش وشيل ايدك وبتعيط
انا : انا ضايقتك امبارح وانا سكران صح ..........كنت حاسس و**** طب حقك عليا ممكن تبطلي عياط طيب انا وغلاوتك عندي فعلا مش فاكر اي حاجه حصلت امبارح انا عارف ان انا لو قعدت اعتذرللك من هنا لبكره مش هتسامحيني بس انا ماليش غيرك وانتي عارفه كدا وشوفي ايه اللي يرضيكي وانا اعمله بس وغلاوتي عندك كفايه عياط انتي عارفه انا بتقطع قد ايه لما بشوفك بس زعلانه طب بلاش وغلاوتي عندك وغلاوه ابوكي وامك لتسامحيني وتبطلي عياط
وروحت ماسك ايديها بوستها وقلتلها حقك عليا بقي وماسح دموعها بايدي وبايس راسها وضمتها في حضني وابوس في راسها واقولها حقك عليا مش هعمل كدا تاني متقطعيش قلبي عليكي بقي انا ماليش غيرك
اختي : بتتكلم وهي بتعيط وانا كمان ماليش غيرك خلاص يامايكل مسامحالك
انا : وطالما مسامحاني يابنت الجزمه لازمته ايه الفيلم الهندي دا (ورحت ضاربها علي قفاها
اختي : بتضحك وهي بتمسح دموعها وبتخبطني علي صدري جزمه معندكش ددمم
انا : بربري ياختي علينا واقرفينا بربري
اختي : ييييييييع مقرف
انا : طب يالا بقي نتفرج علي الفيلم وتيجي في حضني
اختي : لا انا عايزه انا اللي اخدك في حضني المره دي
انا : مش هتفرق المهم تبقي جنبي
وخدتني في حضنها اكني ابنها وكل شويه تبوسني في راسي وتمسح بايديها علي اورتي وشعري واخر كلمه قالتهالي قبل ماادلق وانام كانت **** يرزقك بواحده تحبك زي مانا بحبك كدا............انتهي الجزء الثامن
الجزء التاسع
(بيت اندرو 3 )
الشخصيات
مرنا # كليه صيدله بنت زي القمر بيضه بياض اجنبي مش بياض الفلاحين لا اجنبي وشعرها اصفر طويله نسبيا ورفيعه عنيها لونها اخضر ووشها مدور وخدودها تتاكل اكل شبه اليكساندريا دادريو مع اختلاف لون العينين وطيزها واخده كيرف كدا اكنها بتلعب سكوات حاجه كدا عود فرنساوي اصيييل وبزازها علي اد كف ايدك حاجه مش عارف اوصفها من فجرها وحلاوتها بجد
اختي : قوم اخلص علشان نلحق المحاضراااات قوووووم
انا : هي الساعه كام
اختي : الساعه 7 يالا قووووووووووم
انا : طب روحي وانا هحصلك
اختي : لا يالا هتيجي معايا قوم فوق كدا وصحصح
انا : *بعصبيه * قلتلك 100 مره متشديش المخده من تحتيا وانا نايم وغوري اقفلي النور واطلعي برا
ماما : ايه في ايه بتتخانقو ليه
اختي : عايزني اطلع برا وانا لسا عايزه البس هدومي وهتاخر علي الكليه
ماما : طب خدي هدومك وحاجتك وسيبيه يتخمد
اختي : مش هينفع ياماما لسا هظبط نفسي قدام المرايه
انا : اطلعوا براااااااااااااااااااا ارغو برا متصدعونيش واقفلو النور
بابا : يامننننننني كويتي القميص
ماما : ايوا حاضر جاىيه اهوووه ..... وانتي يامريم خدي حاجتك بالراحه متعمليش صوت مش ناقصه جعورته علي الصبح
اختي : اوووووووووووووووف بقي علي دا بيت
بابا : خير مريم بتزعق ليه يامني
ماما : الواد مش عايزها تخش الاوضه ولا تفتح النور وهي عايزه تلبس وتلحق جامعتها
بابا : تستاهل مش هي اللي عايزه تنام معاه في الاوضه ...... ناوليني المفاتيح والمحفظه .... انا هروحله
بابا : *بصوت زعيق *ولا ياماااايكل قوم اصحي
انا : (خخخخخخخخخخخ يابضاني علي الصبح) ايوا يابابا صحيت اهوه
بابا : قدامي علي الحمام اتشطف والبس وانزل علي جامعتك
انا : حاضر خمسه واقوم
بابا : انا قلت قوم بدل ماقومك بمعرفتي
انا : خلاص قومت اهوه صباح الخير يابابا ميحرمناش من صوتك علي الصبح كرواااان بيصحينا
بابا: طب يالا ياخويا علي الحمام 5 دقايق والاقيك لبست
اختي : ماكان من الاول وقمت بكرامتك ههههههه
انا : اصطبحي بدل مبلعك سنانك ..... صباح الخير ياماما * وطبعا مردتش عليا
لبست واختي لبست ونزلنا وخدت العربيه وروحنا علي الجامعه ووانا في الطريق كلمت العيال اشوف اللي نازلين وطبعا محدش صاحي ولا حد بيرد علي امي
مشهد الجامعه
الدكتور : جاي متاخر ليه محدش بيخش بعد منا اخش
انا : طب مافي بنت لسا داخله قدامي اهيه ( اللي هيا اختي
الدكتور : وانت مالك ادخل اللي انا عايزه هتحاسبني ولا ايه
انا : لا طالما دخلت انا كمان اخش ولا هي خيار وفاقوس يعني
الدكتور : انت اسمك ايه
انا : مايكل مجدي
الدكتور : متحضرليش لاخر السنه واعمل حسابك انت شايل الماده دي
انا : يعني ايه يعني علشان هي بنت دخلت وانا علشان ولد ماخشش
الدكتور: مزاجي كدا واطلع برا متعطلش زملاءك بدل مندهلك الامن
(ووانا بتكلم واحده تانيه جايه بعدي ودخلها عادي وكسمي انا اتبضنت نيك وهبت مني وقلت كسمها في طيزها )
انا : ياعم امين خلصانه اصلها اوضه وصاله
الدكتور : انت بتكلمني انا كدا انا هفصلك من الجامعه نهائي يامنصور يامنصووووور طلع الحيوان دا برا
عم منصور ( بتاع الامن) : حاضر يادكتور تعالي معايا يامايكل
انا : اوعي ايدك يااعم منصور متمسكنيش كدا
عم منصور : يامايكل متاذنيش ب**** عليك تعالي اطلع معايا
( طلعت انا وعم منصور برا المدرج ومتنرفز نيييك )
عم منصور : اهدي ياعم مايكل الدكتور دا هو رزل كدا والجامعه كلها عارفه انه معرص بتاع بنات
انا : كسمه علي نفسه علي **** اختي تشتكيلي منه ولا يروش عليها هنيك كسمه ابن المتناكه دا انا يهزقني ويطردني قدام العيال كدا احااااااااااا هو راكن عربيته فين
عم منصور : يامايكل اهدي مش عايزين مشاكل الدكتور دا تقيل وواصل اهدي بس وخد ولع
انا : وديني لنيك كسمه هي كدا كدا خربانه
عم منصور : يابني اهدي و بعد المحاضره روحله مكتبه اعتذرله وخلص الحوار دا مؤذي يابني وهيفصلك بجد
انا : كسمه عليا الحرام من ديني لانيكه
وسبت عم منصور ومشيت وانا مبضون نيييييك رحت قاعد في كافتيريا صيدله اشرب اي ابن متناكه ومبضون نيييك من كسم الدكتور دا وقاعد افكر هعمل ايه فضلت قاعد هناك لحد الساعه 1 الضهر وماليش نفس احضر تاني اي محاضره ومستني ابن المتناكه دا يطلع من المبني اشوفه راكن عربيته فين علشان اكسرهاله وطبعا بتصل بالعيال مفيش حد بيرد علي كسمي ووانا قاعد ببعبص في الموبايل لقيت مرنا داخله عليا
مرنا : صباح الخير
انا : صباح النور
مرنا : انا كنت جايه اقولك شكرا علي اللي عملته معايا
انا : شكرا علي ايه مش فاهم
مرنا : علشان خليتهم يمسحو اللي كان مكتوب علي الجروب
انا : اااااااااه ياستي عادي حاجه بسيطه
مرنا : علي العموم متشكره جدا
انا : العفو وبرد عليها ببضان
مرنا : هو دا ايفون 6 ولا 7
انا : *ببصلها ببضان * 6
مرنا : اصل انا نفسي اجيب واحد ومش عار
انا : انتي فاضيه موراكيش حاجه عايزه ترغي وخلاص
مرنا : انا اسفه ان قلت اد
طرابيزه جنبنا شابين قاعدين يبصو علي طيزها ويروشوا مع بعض وشكلهم في سنه اولي والحماس واخد كسمهم واحد بنضاره وشكله محترم والتاني جسمه معضل علي خفيف فاتح التيشيرت ومبين شعر صدره ولابس نضاره شمس وسلسله وفاكر نفسه تامر حسني وجاي يشقط بنات وضارب شعره استشوار ومضيق النطلون وفرحان بنفسه
انا : بتبص علي ايه ياكابتن في حاجه
الكابتن : وانت مالك ياعم ابص في الحته اللي انا عايزها
انا : عممممممم طب اصطبح يانجم وبص قدامك
الكابتن : نجم النجم بينور في السما
انا : منا ممكن اخليه ينور علي وش ميتين امك
الكابتن : خخخخخخخخخ ميتين امي دا انا هطلع ميتين امك
رحت قايم ودبينا في بعض شلفطله كسم وشه لحد ماجاب ددمم وانا كمان حاجبي اتفتح منا مش كسم عنتر برضو وقعدنا ندب في بعض لحد مابتوع الكافتيريا فصلونا عن بعض وطبعا شتيمه وسب *** والهري دا وهو مبضون اكتر علشان وشه بقي كل ددمم والساعه والنضاره اتكسرو وهدومه اتقطعت وواقف عمال يهلل ويشتم مع دخله مؤمن وكان معاه عيلين معرفهمش وطبعا مؤمن كمل عليه وقام بالواجب وانا عدلت هدومي وكانت مرنا واقفه علي جنب لقيتها بتطلع وايبس ( مناديل معطره) من شنطتها وبتديهالي امسح الدم ووشي وقعدت خلاص هديت ومؤمن جالي بعد مضرب الواد ولقي مرنا جنبي قعد هو واصحابه معانا
مؤمن : اهدي ياصاحبي خلاص قمنا بالواجب
انا : ياعم مش مستاهل عيل خول
مؤمن : ايه ياصاحبي في بنات قاعده .... اهدي بس هو ايه اللي حصل
انا : ياعم خلاص سيبك منه ... انت مبتردش علي الموبايل ليه
مؤمن : كنت في حوار كدا هلاغيك فيه بعدين المهم خلص كدا وهتلاقيني قاعد في الحته بتاعتنا ومبروك ياعم (قصده علي الرهان اللي بيني وبينه علي مرنا
انا : ابويا اخيرا وافق يدهاني بعد مقرفني هتلاقيها مركونه هناك اهيه
مؤمن : هههههههه ماشي ياعم طب ايه مش هتركبنا معاك
انا : لما اعجز ومعرفش اسوق ابقي اخليك تركب
مؤمن : هههههههههههه ماشي ياعم هنطر انا سلام
مرنا : انا اسفه و**** كل دا بسببي وبعدين مكنش ليه لازمه دا كله انا متعوده علي الاشكال المش محترمه دي
انا : لما تبقي قاعده مع سوسن ابقي قولي عادي ....وبعدين انتي قاعده لحد دلوقتي مقومتيش ليه
مرنا : يعني انت بتتخانق بسببي واسيبك وامشي
انا : متمشي عادي هو انتي علي زمتي
مرنا : طب خلاص انا اسفه هقوم امشي امسك موبايلك وخلي المناديل دي معاك
انا : معندكيش ددمم بقي تسبيني وتمشي وانا لسا متخانق علشانك
مرنا : *وهي بتضحك * حيرتني معاك طب اعمل ايه .... موبايلك بيرن
انا : ايه ياحبي فينك
اختي : لسا مخلصه انت روحت
انا : لا قاعد في الكافتيريا
اختي : طب انا جايالك
اختي: ( اول ماجت) يانهار ابيض ايه اللي عمل فيك كدا وريني وريني ايه الدم دا طب قوم نخش العياده
انا : ياستي اقعدي جات سليمه قشطه خناقه هبله يعني
اختي : علطول خناقات كدا انت مبتتهدش..... ازيك يامرنا معلش انا اسفه اتخضيت عليه ومسلمتش عليه
مرنا : ولا يهمك عادي دا اخوكي برضو
اختي : *وهي بتبصلي * ايه اللي لم الشامي علي المغربي
انا : امك اللي لمتهم
اختي : بتخبطني في كتفي اتلم بدل مافتحلك حاجبك التاني
انا : لا شبح ياض
مرنا : طب استاذن انا واسيبكو مع بعض
انا : *مسكت ايديها عفويه * طب متخليكي شويه
مرنا : بتبص علي ايدي اللي علي ايدها دا اللي هو ازاي يعني
انا : عادي انا ماسك ايدك مش حاضنك اهو حتي بصي اهو ماسك ايد اختي عادي اهوه مكلمتش
مرنا : بس دي اختك انا مش اختك
انا : اعتبريني اخوكي ولا تزعلي نفسك وبعدين انا لسا متخانقلك يعني المفروض تروحي معايا البيت وتمسحيلي الدم وانا فارد جسمي علي السرير بالفانله الحملات وتغيريلي علي الجرح وابص في عنيكي وانتي تتكسفي وبعد كدا ابوسك وانتي تتوتري وتقوليلي انا لازم امشي ونبدا قصه حب جميله ونتجوز ونعيش في تبات ونبات ونخلف صبيان وبنات
اختي : بتصقف برااااااااااااااااااااااااافو هايل يافنان هاااااااااااااااايل يالا المشهد اللي بعده
مرنا : هههههههههههههههههه اخوكي دا متخلف صح
اختي : هو يبان محترم بس هي رايحه منه خالص اراجوز في البيت معرفش ازاي دا دخل صيدله اصلا
انا : دا بدل متشكري فيا علشان البت تعجب بيا وخصوصا اني لسا عامل فيها شهم ومتخانقلها وكدا دا انتي تربيه زباله
مرنا : ههههههههههه و**** انتو الاتنين عسل ممكن يعني لو مش هيضايقكو ابقي صاحبتكو وكدا
اختي : طبعا ياحبيبتي من غير متقولي انتي بقيتي صاحبتي وهكلمك كل لما انزل الجامعه نتقابل
انا : قولي بقي انك حبتيني وعايزه تتعرفي عليا وتقربي مني اكتر ونتقابل ونخرج مع بعض ... طب ايه هنبوس امتي
مرنا : هههههه بس يالا احترم نفسك
انا : طالما بس يالا احترم نفسك يبقي القلب داب يالا نقرا الفاتحه
مرنا : طب انا هقوم اروح علشان اتاخرت
انا : ايوااااااا توتر ولازم اخلع مش بقولك حبتيني
اختي : يابني اتلم متحرجهاش
انا : احرج مين دي جبلا واحده غيرها كانت قالتلي انا بحبك وبموت فيك ايييه خلاص النسوان اتعمت
مرنا : متخلف .... بس انا فعلا لازم امشي
انا : طب ماحنا هنمشي تعالي اوصلك في طريقي
مرنا : لا معلش خليها مره تانيه سلام
اختي : سلام ...... انت ايه اللي بتعمله دا مش كل البنات هتقبل طريقتك دي
انا : اخرسي انتي ايش فاهمك يابقره يالا علشان نروح
اختي : يالا قبل ماللي ضربوك يجو يضربوك تاني
انا : طب يالا ياروح امك يالا
( وصلنا تحت البيت )
اختي : ايه مركنتش ليه مش هتتطلع معايا
انا : لا هعدي علي معتز وبعدين اجي بليل
اختي : ماشي متتاخرش سلام
انا : سلام
انا : الو ايه يازيزو عامل ايه
معتز : تمام ياصاحبي فينك
انا : جايلك علي البيت
معتز : انا في الشغل تعلالي الشغل
انا : لا خلص انت وتعالي انا عايز ابوك اصلا علشان حوار الرخصه خلص وتعالي هتلاقيني مستنيك في بيتكو
معتز : قشطه سلام
مشهد بيت معتز
الشغاله : اهلا وسهلا ياسي مايكل اتفضل
انا : ازيك يادينا مش قلنا مايكل بس عمو وهبه فين
الشغاله : اتفضل هتلاقيه في البلكونه
سلوي (ام معتز ) : اهلا ياكيمو ياحبيبي اتفضل
انا : ازيك ياطنط ياست الكل ياعسليه وحشتيني
سلوي : ايه عسليه وكلام الشارع دا ياولد انت انت المفروض متربي
انا : المفروض بقي عمو وهبه فين
سلوي : في البلكونه خشله
انا : صباح الفل علي باشا مصر
وهبه : اهلا بكاش افندي
انا : ههههههههههه ياعمو دا انت الخير والبركه بتاعتنا
وهبه : طالما دخلتلي البلكونه تبقي عايز حاجه هااااا عايز ايه
انا : الرخصه وحياه امك ياعمو
وهبه : ايه وحياه امك دي ياوسخ
انا : هههههههه طب وحياه مايكل عندك
وهبه : وانت معاك عربيه يالا
انا : اه ماابويا ادهاني اخيرا وعايز الرخصه علشان اصيع براحتي
وهبه : مجدي ادالك العربيه غريبه دي
انا : شفت بقي هاااا هتطلعلي الرخصه ولا خلاص راحت عليك
وهبه : طب وحياه امك لطلعهالك وانت في البيت كمان
انا : ياسلاااااااااااااااااااام عليك علطلاق انت راجل عسليه يالا همشي انا بقي علشان مبحبش قعدتك الصراحه
وهبه : يا خول ياوسخ
انا : حبيبي ياعمو ياعسليه موااااااااااااه هطلع ارخم انا بقي علي جلنار هانم اللي برا دي عقبال مامعتز يجي
وهبه : ههههههههه يقطعها ويقطع سيرتها ماشي اطلعلها
مشهد الصاله
انا : و**** وحشاني ياطنط
سلوي : طنط ايه بقي خليت فيها طنط بعد مشتمتني امبارح وقليت ادبك عليا
انا : انا اقدر برضو ياست الكل دا انتي الخير والبركه
سلوي : انت عرفت منين انه انا ؟
انا : هو انا هاتوه عن صوتك برضو وبعدين كذا موقف كدا عرفت انه انتي
سلوي : مواقف ايه بقي
انا : مش هتفرق المهم بتعملي ليه كدا وملقتيش غير الغلبان دا والمصيبه انه صاحب ابنك من صغره وانتي وامه اصحاب
سلوي : اسكت انت متعرفش حاجه
انا : طب مش خلاص نحلها بقي ولا ايه واظن انك مش محتاجه فلوس انتي اكيد كان في حاجه في دماغك عايزه توصليلها ووصيلتلها ومش عايز اعرف ايه هي نقفل بقي علي كدا ونسيب الواد في حاله
سلوي : اطلع منها يامايكل ملكش دعوه
انا : يعني ايه ياسلوي مش فاهم انتي لسا هتكملي
سلوي : لحد ما ناري تهدا وهسيبه
انا : ولو قلتلك علشان خاطري انا خلاص كفايه الواد مرعوب وخايف
سلوي : قلتلك ملكش دعوه يامايكل متخلنيش اقلب عليك انت كمان
انا : حاضر ياسلوي اللي تشوفيه ولعلمك اندرو لحد دلوقتي ميعرفش ان انتي اللي ورا الحوار دا وانا لو حصل ايه برضو مش هقدر اقوله ... سلام ياسلوي
سلوي : مايكل طلع نفسك اديني حذرتك
انا : حاضر
( خرجت كلمت اندرو قلتله خلص شغل وتعالي هتلاقيني مستنيك في بيتكو وقفلت موبايلي )
( في مشهد اخر كانت سلوي بتتكلم مع دينا الشغاله )
الشغاله : خير ياستي في ايه انا سمعت كل حاجه هو مايكل عرف
سلوي : اه عرف وحط نفسه في الموضوع
الشغاله : طب وفيها ايه ياستي طب منعمل فيه زي ماعملنا في صاحبه
سلوي : لا مش هينفع الواد دا انا بحبه وبعدين انا مقلقه
الشغاله : مقلقه من ايه ياستي
سلوي : الواد كان هادي وهو بيتكلم واول مره يقولي حاضر اللي تشوفيه ويمشي من سكات سيبك من الهزار اللي بيهزره دا دا قرد ودماغه شغاله انا خايفه
الشفاله : طب وبعدين ياستي هنعمل ايه
سلوي : نهدي شويه في الحوار لحد منعرف ميته ايه ......... ليه بس يامايكل دخلت نفسك في الموضوع ليه
(دخل معتز من البيت لقي امه والشغاله بيتكلمو )
الشغاله : احضرلك تاكل ياسي معتز
معتز : لا اعمليلي عصير
الشغاله : من عنيا
معتز : هو مايكل فين قالي انه هيستناني هنا وبكلمه موبايله مقفول
سلوي : اه ياحبيبي معرفش كان عايز ابوك في ايه وبعديها جيه قعد يهزر شويه معايا وجاله تليفون ومشي
معتز : دا عيل متخلف و**** بقولك صحيح كنت عايز تودي الشغاله كدا في يوم تنضف شقه مايكل القديمه علشان متربه وزي الزفت ومصدقنا انها موجوده بنتلم فيها تاني
سلوي : علشان تقلو ادبكم فيها ياجزم علي العموم حاضر ياحبيبي هخليها تروح تنضفها يوم اجازتها
معتز : تسلميلي ياقمر خلاص يعني اقوله الجمعه اللي جايه انها هتجيله يعمل حسابه
سلوي : مش عارفه انت مستعجل ليه علي العموم قله الجمعه اللي جايه وانا عندي اغلي منك
معتز : فعلا الام الحنينه رزق
سلوي :ههههههههههههه ياواد يابكاش ...... بت يادينا خدي
الشغاله : ايوا ياستي
سلوي : اعملي حسابك الجمعه اللي جايه هتروحي لسيدك مايكل تنضفيله الشقه سيدك معتز هيوصلك عايزاها بتبرق
الشغاله : بس ياستي دا يوم اجازتي
سلوي : انتي هتناقشيني ولا ايه اللي اقولك عليه تسمعيه يالا غوري في داهيه
الشغاله : امرك ياستي
معتز : هقوم اريح انا في اوضتي بقي عقبال مالغدا يخلص
سلوي : ماشي ياحبيبي
( طلع معتز علي اوضته وسلوي راحت المطبخ لدينا )
سلوي : انتي يازفته هتروحي لمايكل تنضفيله الشقه وتظبطيها وت
الشغاله : عارفه ياستي واحاول انيكه واصوره
سلوي : تنيكي مين يامتخلفه انتي فاكراه خول زي صاحبه ياكش بس انتي متضعفيش قدامه المهم الكاميرات دي تحطيها واحده في الصاله والتانيه في اوضته فاهمه
الشغاله : ياستي انا خايفه الحوار بيكبر وانا مش عايزه اعمل كدا
سلوي : خلاص ياكسمك غوري في داهيه ومتلوميش الا نفسك
الشغاله : امرك ياستي حاضر
(في مشهد اخر انا في بيت اندرو مفيش غير امه في البيت )
ام اندرو : ازيك يامايكل خش خش هااااا عملت اي انا قلقانه من امبارح وانت مبتردش علي موبايلك
انا : طب اخد نفسي طيب واشرب حاجه ايه متعلمتوش تضايفو الناس
ام اندرو : شوف الواد وبروده متنطق ياواد
انا : ياوليه اصبري السلم بتاعكو تعب نفسي
ام اندرو : ياواد انطق قبل ماحد مالعيال يجي
انا : دا انتي زنانه زي ابنك
ام اندرو : شوفي ياختي الواد وقله ادبه ماهنقول ايه تربيه زباله ياواد اخلص هتجنن
انا : هههههههههههههه وحياه ابنك مهفتح بقي غير لما اخد بوسه
ام اندرو : اااااااااه منك انت ااااااااه بس طالما رايق كدا يبقي حليت الموضوع صح
انا : برضو مش هريحك اخد بوسه الاول
ام اندرو : قوم ياض امشي مش عايزه اعرف
انا : ههههههههههه خلاص خلاص هقول دا انتو عيله عايزه علقه بصي ياستي رحت قابلتها وشبه خلصت معاها الحوار هي عايزه 100 الف جنيه بس كدا وولا اكنها شافته ولا تعرفه
ام اندرو : طب مامسكتهاش وبلغت عليها البوليس ليه
انا : وابنك يتفضح عادي
ام اندرو : ماحنا لو دفعنا نضمن منين انها مش هتطلب فلوس تاني
انا : انا اه منكو انتو يانسوان ودماغكو اللي مبتعطلش دي
ام اندرو : هههههههههه ياواد دا احنا علي قديمه مش زي جيلكو العبيط دا
انا : قد الدنيا ياستي الا صحيح قوليلي كدا انتي عرفتي ازاي
ام اندرو : سمعتكو وانتو بتتكلمو
انا : وهتعملي ايه مع ابنك
ام اندرو : بعد اللي سمعته دا وان ابني الوحيد اللي بترجاه من الدنيا يطلع كدا قلبي اتقهر عليه بس برضو مينفعش يعرف اني عارفه علشان مكسرش بخاطره
انا : ونعم الامومه ماهو انتي لو كنتي فاضيه تربي عدل مكنش طلع كدا
ام اندرو : كانت مني نفعت نفسها وربتك انت الاول
انا : انا عارف مش هخلص من طوله لسانك دي المهم هنعمل ايه فكري معايا ياجهبزه
ام اندرو : والنبي منا عارفه المصايب دي بتتحدف علينا منين
انا : تلاقيكي كنتي بتتشاقي وانتي صغيره هاااااا ياوزه يامدملكه انتي
ام اندرو : اختشي ياواد عيب دا انا كنت بوقفهم في المنطقه علي رجل
انا : اهو دا النخع بقي بتاع النسوان كنت موقفاهم علي رجل وهيموتو عليا وكان متقدملي طيار وظابط بحريه و5 مهندسين و4 ميسي و2 كرستيانو رونالدو وزودلي السلطات مكفايه نخع ياوليه ياعجوزه
ام اندرو : هههههههههههه يخيبك واد طب مش ناوي تتجوز انت وتتلم شويه
انا : ايوااااااا انا عارف البق دا شكلك بترسمي علي بنتك صح
ام اندرو : ياواد منتا عارف انها بتحبك
انا : لا انا بصراحه عيني منك انتي يابطه
ام اندرو : ههههههههههههههه ياواد بتكلم بجد
انا : وانا بتكلم بجد برضو
ام اندرو : طب ياخويا ها ايه رايك اجوزك اميره وانت عارفها ومربيها علي ايدك
انا : دا علي اساس اني هدوق عمايل ايديا يعني لا انسي بنتك نكديه وممحونه كدا في نفسها وانتو بصراحه عيله زباله متتناسبش
ام اندرو : طب امشي اطلع برا ياواد انت و**** ممغدياك وقوم افتح شوف مين عقبال مخلص الغدا
انا : ههههههههههه اهدي ياحج مش كدا .......ايوا ياللي بتخبط مستعجل علي ايه .... اهلا ياريتنا افتكرنا حاجه عدله
ام اندرو : مين ياوااااااااااد
انا : النحنوحه بنتك
اميره : انت ايه اللي مقعدك عندنا انت ملكش بيت
انا : بس ياماما يالا خشي اعملي الواجب بدل ما الابله تمدك علي رجلك
اميره : هيهيهييه خفه
انا : طب ياحيلتها (ضاربها علي طيزها
اميره : انت قليل الادب
انا : طريه اووووووووي
اميره : *بتبرقلي * لو مديت ايدك عليا تاني انا هت
انا : (ورحت بايسها في بوقها وضميتها عليا جامد والغريبه انها مقاومتش خالص وبعدين بصتلها في عنيها ) لو مديت ايدي هت.. ايه
اميره : بتبلع ريقها هـــ هــــــ هقول لماما
انا : طب خشي قوليلها في المطبخ اهيه
سابتني وجريت علي اوضتها وانا بعديها قلت احا ايه اللي هببته دا يكنش انا عملت كدا علشان مستخول اخوها وان حسيت اني كاسر عين العيله دي وبعدين بقي في كسم زبك اللي هيخسرك الناس دا اهدي كدا بكسمك وبلاش علوقيه ناشفه ...ايوا ياطنط جاي
ام اندرو : خد حط دي علي السفره
انا : خدام اللي خلفوكو انا
ام اندرو : اومال هاكلك ببلاش يعني
انا : طب هاتي
ام اندرو : استني وخد الطبق التاني دا معاك
انا : طب عديني بدل منتي واخده المطبخ كله كدا
ام اندرو : عدي من ورايا
انا : لا بلاش انا قليل الادب ومهصدق
ام اندرو : ههههههههه طب ابقي اعملها وانا اربيك من اول وجديد
انا : خلاص مش معدي هاتيه انتي
ام اندرو : ياواد اخلص علشان الحق احط الغدا
(رحت معدي من وراها هو ممكن اعدي عادي بس انا قصدت اعدي واحك في طيزها من ورا وزبري كان نايم عادي )
ام اندرو : ههههههههه قال قليل الادب قال طلع طري زي صاحبه هههههههه
انا : * حسيت ان كرامتي اتهانت * هو لو لقي حاجه عدله كان وقف عليها
ام اندرو : طب عدي ياختي عدي وروحي حضري الاكل
رحت انا اتغاظت الصراحه وهبت مني روحت بعزم ماعندي وضاربها علي طيزها راحت هيا صوتت واميره جات علي الصويت فامها لفيت وشها ناحيه باب المطبخ وضهرها ليا انا وراها هي بتكلم بنتها وانا ببعبصها وبحسس علي طيزها وهي مش قادره تتكلم وزبي طبعا وقف نييييك علي المنظر واميره شايفه ايدي ورا امها بس مش عارفه انا بعمل ايه وانا لسا ببعبص امها وام اندرو مش هينفع تمد ايديها حتي تشيل ايدي علشان هيبان ومش عارفه تلف جسمها وكل لما تطلع قدام سنه انا وراها مش عاتق طيزها راحت مقربه اميره علينا عايزه تشوف ايه اللي مخلي ايدي ورا طيز امها وامها خايفه نيك تتفضح قدام بنتها ونشفت في مكانها صنم قربت اميره وبصيت لقيتني ماسك طبق رز
اميره : عنك هات اودي انا دا وهات انت الباقي *وخرجت
ام اندرو : انت ايه اللي هببته دا انا يعتبر امك ياخول يابن الوسخه
انا : طالما مضربتنيش بالقلم ولا عليتي صوتك يبقي انتي متكيفه
(رحت بايسها في خدها وضربتها علي طيزها وطلعت برا الصاله لقيت اندرو بيفتح باب الشقه وبيخش)
اندرو : ايه دا ياماما انتو جبتو شغااله جديده
انا : اه ياسيدي انا الشغاله الجديده تحب امسحلك اوضتك وتتفرج علي طيزي وانا بمسح
اندرو : ياريت و**** يابت يالوزه دا انا هستتك يابت
الشغاله : بلاش ياثي اندرو حد يثوفنا هيهيهيهي
اندرو : جتك نيله في تقل دمك
انا : طب اخلص ياكس علشان نلحق نتكلم وانزل اروح
( كلنا وخلصنا ودخلنا اوضه اندرو )
انا : بص ياسيدي انا قابلتها النهارده واتفقت معاها علي ان الفلوس حجيبهالها بس هي طلبت طلب غريب شويه
اندرو : طلبت ايه تاني ماهي هتاخد فلوس
انا : طلبها ياسيدي انك تتجوز
اندرو : احا وهي مالها اتجوز ولا متجوزش
انا : معرفش هي قالتلي الفلوس مقابل انها متعملكش مشاكل وعلشان تمسح الفيديو لازم تتجوز اليوم اللي هتتجوز فيه هتمسح الفيديو
اندرو : وهي هتعرف منين اني هتجوز
انا : اومال انا بعمل ايه بكسمي يعني هتعرف عن طريقي طبعا
اندرو : مش عايز اتجوز انا
انا : ياخول افهم اتجوز واعمل اللي نفسك فيه مع مراتك تنيكك تنيكها هيبقي بينك وبينها ومش هتفضحك ويبقي من ناحيه ريحت امك اللي نفسها تشوفك عريس ومن ناحيه تانيه ريحت طيزك فكر كدا وحاول تنجز في الحوار وشوف هتجيب الفلوس ازاي انا قلتلها اول منكمل المبلغ هكلمها ماشي اتفقنا يالا اطير انا بقي
اندرو : ماشي سلام
(وانا خارج من الشقه ام اندرو بتندهلي )
ام اندرو : *بصوت عالي * خد يالا انت مجبتليش الدوا معاك ليه
انا : دوا ايه
ام اندرو : مش قايلالك امبارح في التليفون دوا السكر
انا : ااااااااااه نسيت و**** هبقي اشوفهولك
ام اندرو : *بصوت واطي *اما انت تطلعت حته واد بوريه منك بوريييييييييه
انا : انتي اتسنطي علينا صح
ام اندرو : ناصح زي امك ياض وطبعا الست مقلتلكش يتجوز ولا نيله
انا : مانتي حلوه اهوه وبتفهمي مش زي ابنك
ام اندرو : بابتسامه بسيطه جميلك دا مش هنساه
انا : لا انسيه ومتعرفونيش تاني ياعيله زباله هههههههه
ام اندرو : *بتضربني علي كتفي * ياواد ياوسخ طب ايه مش هتيجي تاخد مني طبق الرز
انا : دا انتي عجبك بقي الحوار ومتكيفه
ام اندرو : طب تعالي بس معايا المطبخ مش هنرغي كتير
شدتني من ايدي دخلنا المطبخ وطلعت طبق حطت فيه دقيق ومياه وحطيته علي الرخامه وراحت جابت قماشه وطلعت وشها من المطبخ واكنها بتمسح حاجه في الحيطه بس جسمها جوا المطبخ كله
ام : اندرو العبلي تاني زي ماكنت بتلعب ولما اطلع قدام بجسمي يبقي في حد جاي وانت ادعك في الدقيق اكنك بتعمل عجينه فهمت
انا : عايزاني العبلك فين
ام اندرو : *بصوت هادي * مش هقول ويالا اخلص ومتعملش صوت
رحت انا مبعبصها في طيزها زي ماقالت كل دا فوق الجلبيه بس طيزها كبيره وصباعي بيصارع علشان يوصللها رحت رافع الجلبيه وعلي كلوتها من برا عمال ابعبص ورحت نازل بايس طيزها وانا مستحملتش لما شفت طيزها هي طيز عاديه بس الهيجان في ان دي طيز ام صاحبك قدامك بتبعبص فيها ومستعرص صاحبك ام صاحبك اللي ضربت عليها عشرات وانت صغير وكنت ممكن تجيبهم علي روحك لو حضنتك بس... دلوقتي طيزها قدامك وبتبعبصها انا مستحملتش وزبي سخن نيييك وابتديت ادوخ سنه من الهيجان رحت منزلها الكلوت هي لفت وشها بصت عليا لاقت عيني نصها مقفول واكني متخدر وراحت بصت قدامها تاني وانا رحت علطول مدخل زبي في كسها مش قادر هيجان وهو كان مبلول وسخن ومع سخونيه كسها وهيجاني مكملتش 3 دقايق وكنت بجيبهم ومقدرتش اطلعه من كسها وجبتهم جواها حسيت اني فقت بعد مجبتهم وهديت شويه وهي لسا موطيه زي ماهي متحركتش حسيت انها عايزه تاني رحت مدخل زبي فيها تاني وبرضو 5 دقايق وكنت جايب في كسها تاني مطولتش من هيجاني وتخيلي انه احاااا بنيك ام صاحبي مش اي نيكه وخلاص دي ام صاحبي هي لما لقيتني جبت تاني راحت عدلت جسمها ومفتحتش بقها وكانت عرقانه وبتنهج وولا بصتلي انا دخلت علي الحمام غسلت زبي ورجعتلها
انا : انا كن
ام اندرو : روح يامايكل وانسي اللي حصل دا
انا : انتي زعلانه طيب ولا مبسوطه مش فاهم
ام اندرو : مش هينفع نعمله تاني خلاص لحظه شيطان وخلصت
انا : انا اسف و**** اني جب
ام اندرو : خلاص يامايكل قولنا
انا : ياولييه اهدي انا مش بعتذر علشان اللي عملته انا بعتذر علشان جبت بسرعه اصلك هيجتيني فشخ
ام اندرو : ههههههههه وانا اللي فاكراك بتقولي مش هعملها تاني وبعدين مش مهم جبت بسرعه المهم انك عصب واسكت بقي ياواد انا مش طايقه نفسي
انا : هههههههههه المره اللي جايه هتبقي عصب ومش هجيب بسرعه
ام اندرو : لا تانيه ولا تالته خلاص شطبنا
انا : هههههههه ماشي اللي تشوفيه ..يالا انا همشي بقي *وبوستها في راسها
ام اندرو : ابقي سلملي علي امك
انا : ماشي سلام
نزلت وروحت البيت دخلت لقيت كلهم نايمين واختي بتتكلم في التليفون وشدتني كلمه سمعتها رحت متنسنط عليها وسمعت الحوار دا
اختي : طب هشوف وهكلمك لا مش هينفع في الجامعه علشان مايكل بينزل معايا ممكن اقابلك في اي حته برا
انا : بتكلمي مين
اختي : خضتني
انا : *بعصبيه * بقولك بتكلمي مين انطقي
اختي : بكلم صاحبتي
انا : *بالقلم علي وشها * بتستعميني وريني الزفت اللي في ايدك دا هاااااااااااتي
اختي : طب وطي صوتك طيب مفيش حاجه لدا كله
انا : اوطي صوتي دا انا هطلع ميتين اهلك
اختي: وغلاوتي عندك لتوطي صوتك مفيش حاجه لدا كله
انا : ( بقفل الباب ) بتكلمي مين ولو كدبتي قسما ب**** ماهخلي الدكتور يعرف يخيط فيكي حته
اختي : حاضر حاضر خد اقرا الشات دا وانت هتعرف
انا : مش عايز اقرا احكي واخلصي
اختي : حاضر حاضر بس اهدي عليا
انا : اديني ساكت اهوه
اختي : دا احمد
انا : احمد مين
اختي : احمد اخو معتز صاحبك
انا : يابنت الشرموطه *وبالقلم علي وشها * بتستغفليني ياوسخه وبتتشرمطي من ورايا
اختي : و**** العظيم ابدا محصلش حاجه ابوس ايدك وطي صوتك واسمعني بس واهدي
انا : انجزي انطقي حصل ايه بدل ماطلع ميتين اهلك
اختي : حاضر حاضر الحوار بدا من يومين بعتلي علي الفيس بوك وقبلته عادي لقيته بيقولي عايزك في موضوع مهم بس متقوليش لمايكل فانا قلقت فبقوله خير قالي لا عادي هو موضوع اهبل بخصوص مايكل فانا عايزك اكلمك علشان تنصحيه وكدا بس متقوليلوش وخلاص وكان عايز يقابلني امبارح في الجامعه بس انا منزلتش والنهارده انت كنت معايا في الجامعه فلقيته بيكلمني من شويه وبيقولي لو ينفع اشوفك بكره علشان الحوار مهم بس هو دا كل الحوار و**** العظيم محصل حاجه تاني
انا : (يابنت الوسخه ياسلوي) وانتي اي حد يقولك اي حاجه كدا تصدقيه مش في ام عقل نفكر ولا تتنيلي علي ميتين امك تيجي تقوليلي
اختي : و**** انا كنت هقابله اشوف في ايه وبس متخافش عليا انا لا يمكن اعمل حاجه من وراك *وعماله تعيط
انا : (رحت واخدها في حضني وبايس راسها ) لا طبعا اخاف عليكي حقك عليا متزعليش انا اسف اني ضربتك بس انا اتجننت خفت عليكي
اختي : عارفه ياحبيبي ومتاكده كمان بس وحياه غلاوتي عندك متزعل مني وخد بنفسك اقرا الشات اهو هتتاكد من كلامي
انا : ( رحت بايس راسها ) مصدقك ياحبيبتي اعمليله بلوك دلوقتي ولو كلمك مترديش وانا هتصرف
اختي : وحياه امك متعمل مشاكل
انا : مشاكل ايه انا هكلمه اشوف كان عايز يقولك ايه ويبقي زي الرجاله يجي يكلمني ميعملش شغل النسوان دا ...... خلاص بقي بطلي عياط
اختي : حاضر اهوه
انا :*بضمها في حضني اكتر * خلاص بقي حقك عليا يابت المفروض تفرحي اني خايف عليكي كلتي ولا لسا
اختي :اه كلتي
انا : اه كلتي !!!!!! يامحني
اختي : *بتضحك وبتشن وتمسح دموعها * ايدك تقيله علي فكره
انا : (رحت بايسها في خدها بوستين ورحت ماسك ايديها وبضرب بيها علي وشي ) اهوه ياستي علشان تاخدي حقك
اختي : *بتسحب ايديها * تتقطع قبل ماتتمد عليك *وراحت ساحبه ايدي وبايساها
انا : *ضمتها في حضني اكتر وبست راسها بوسه طويله ***** يخليكي ليا
اختي : ممكن اطلب منك طلب
انا : انتي تؤمري ياست البنات كلهم قشري كدا بس وهتلاقيني فوريره
اختي : لا ياحبيبي هو طلب صغنن * بتضربني علي قفايا * روح اعملي نسكافيه باللبن وفي الماج مش كوبايه يالا بسرررعه
انا : حااااااااااااضر
ورحت بالمخدات وعلي دمغها وقعدنا نضرب في بعض لحد ماتعبنا وقامت تعمل شاي ونسكافيه وانا بفكر طيب ياسلوي المتناكه انتي انا هعلم كسمك الادب انتي وابنك الخول دا..........انتهي الجزء التاسع
الجزء العاشر
النهايه الاولي ( اللقاء)
الجزء دا هيبقي نهايه للاجزاء اللي فاتت بس مش نهايه القصه بل بالعكس بدايه لمواقف جديده ودخول شخصيات جديده مع ثبات بعض الشخصيات الاساسيه في القصه وبنفس الاسلوب والواقعيه في الكتابه
بيت مايكل
اختي : صاحي بدري يعني دي الساعه لسا 8
انا : انا منمتش مطبق
اختي : ماشي مش ناوي تصالح امك بقي
انا : حاضر لما ارجع من برا دماغي مسحوله بس في كذا حاجه
اختي : ماشي اللي تشوفه وبعدين خارج فين النهارده الجمعه
انا : مشوار كدا وجاي .... ابوكي صحي
اختي : معرفش روح شوفه
انا : طب عايزه حاجه مني قبل منزل
اختي : رايح فين بدري كدا
انا : مشوار صغير وهاجي علي بليل
اختي : تيجي بالسلامه معرفش قلقانه عليك ليه
انا : خير خير هشوف ابوكي وبعد كدا انزل يالا سلام
انا : صباح الخير يابابا كنت محتاج فلوس
بابا : صباح النور خد من البنطلون اللي انت عايزه
انا : لا انا محتاج يجي الف جنيه
بابا : ليه دا كله
انا : طالع مصيف كام يوم فمحتاج فلوس معايا
بابا : طب يومين كدا ويبقو عندك
انا : ماشي شكرا
ماما : ابنك مالو يامجدي في ايه مش عوايده
بابا : تلاقيه بيحب جديد وعايز يجيبلها هديه و بياكلني الاونطه
ماما : وانت هتديله المبلغ دا كله
بابا : انا اديته كلمه عايزاني ارجع فيها يعني ناوليني علبه السجاير من جنبك
بيت معتز
الشغاله : خلاص ياستي فهمت
سلوي : علي **** تغلطي ولا تبوظي الدنيا انتي عارفه انا ممكن اعمل ايه
الشغاله : ياستي مابلاش انا خايفه انا خايفه ابوظ الدنيا
سلوي : انا عارفه الواد دا مش سهل بس برضو علي مين دا انا ماما
الشغاله : ياستي بلاش والنبي دا شكله ابن ناس ودمه زي العسل وانا مستحرمه اللي هنعمله فيه
سلوي : ومين سمعك يابت انا بحبه اكتر منك ومش عايزه اعمل فيه حاجه وحشه بس هو اللي عاند معايا وحط نفسه وانا ناري مش هتبرد غير لما اعمل اللي في دماغي وانتي يابت انشفي كدا بدل مااشيلك الليله
الشغاله : حاضر ياستي افرضي بقي كان عامل حسابه
سلوي : اكيد هو عامل حسابه وعلشان كدا انا عايزاكي تدلعي عليه وتخليه ينيكك بس بعد متركبي الكاميرات
الشغاله : ( للدرجه دي انا رخيصه حته لحمه بيتاجرو فيها ) حاضر ياستي اللي تشوفيه
سلوي : يالا بلاش لكاعه شويه ومعتز هيصحي وهتروحي معاه
(في مشهد اخر )
معتز : ايه يابني في حد يتصل بحد بدري كدا
انا( مايكل ) : معلش يامعتز كنت بس بتاكد البت الشغاله جايه ولا لا علشان لو مش جايه اعمل حسابي
معتز : يعني انت بكسمك مصحيني بدري علشان تقولي كدا ياعم كسمك
انا : معلش انا اسف حقك عليا
معتز: مالك انت كويس
انا : اه كويس وكنت عايز منك خدمه
معتز : استني طب افوقلك دا شكل في حوار كبير
انا : اه بصراحه
معتز : خير ياسي قلق في ايه بقي
انا : بص ياسيدي هبعتلك كام فيديو علي الواتس اب شوفهم وقولي ايه رايك
معتز : ياعم سهله ابعتهوملي
انا : حبيبي اسيبك انا وهبعتهوملك دلوقتي يالا سلام
معتز : سلام
بيت علي
ام علي : عاش من سمع صوتك ياخول
انا (مايكل ) : متصطبحي وتقولي ياصبح
ام علي : مالك صوتك مالو
انا : مافيش عايزك في حوار
ام علي : اؤمرني تحت امرك
انا : بصي ياستي .................... ها فهمتي
ام علي : حاضر بس ليه دا كله
انا : حوار كبير كدا المهم هتعرفي ولا لاء لو مش هتعرفي قولي عادي اشوف حد تاني
ام علي : اخس عليك دا انا افديك برقبتي
انا : دا العشم برضو المهم قدامك ساعه وتتصلي بيا تقوليلي تمام ولا لا
ام علي : تمام من دلوقتي
انا : ماشي سلام
ام علي : سلام
بيت اندرو
ام اندرو : صباح الخير ياحبيبي
انا ( مايكل ) : صباح الفل يازوزو معلش اتصلت بيكي بدري انا اسف
ام اندرو : ايه الادب اللي نزل عليك مره واحده دا
انا : ظروف بقي ياهندزه بقولك عايز منك خدمه
ام اندرو : قول ياوش المصايب
انا : بص ياستي ..................... هتعرفي تجبيهم
ام اندرو : اه
انا : اخدهم منك امتي
ام اندرو : هشوفهملك الاول وبعدين اكلمك اقولك تعالي خدهم
انا : طب بصي انا هعدي عليكي مسافه السكه تكوني شفتيهم
ام اندرو : عنيا حاضر
انا : تسلميلي يالا سلام
ام اندرو : سلام
(وقفلت واتصلت باندرو )
اندرو : ايه يابني في ايه علي الصبح
انا : قوم فوق كدا واخلص
اندرو : فايق ياعم قول في ايه
انا : تاخد عربيتك وتطلع علي المكان دا هبعتلك العنوان علي الواتس اب متتحركش من هناك غير لما اتصل بيك
اندرو : ليه ياعم دا كله
انا : مالكش فيه
اندرو : هقعد قد ايه هناك طيب
انا : خليك قاعد لحد ماتصل بيك مترجعش غير لما اقولك اديني قلت
اندرو : طب فهمني طيب في ايه
انا : اسمع بس الكلام متبضنيش يالا سلام
اندرو : سلام
بيت هيما
انا : ايه ياصاحبي فايق ولا مصطبح
هيما : مصطبح طبعا ومتفصليش الدماغ
انا : طب عايزك في حوار
هيما : حوار ايه علي الصبح كدا
انا : بص ياسيدي ...................ها هتعرف تتصرف
هيما : لا منا عايز اعرف عايز الحاجات دي ليه
انا : هعرفك بس مش دلوقتي هاااااا معايا ولا مش دريان بالدنيا
هيما : معاك ياعم خلاص فهمت
انا : اصلي ياصاحبي ومحدش يعرف كلمه الكلام دا بيني وبينك بس امين مسافه السكه هعدي عليك تكون جاهز يالا سلام
هيما : بعد مفصلتني سلام ياعم
بيت مايكل ( الشقه القديمه )
وصف الشفه القديمه : تفتح باب الشقه في وشك الصاله قدام باب الشقه علطول اوضتين وجنب باب الشقه طرقه طويله (هول) فيه حمام ومطبخ و3 اوض
(علي الساعه 11 الصبح )
انا : ايوااااا هفتح اهوه .... خش ياصاحبي
معتز : ادي ياسيدي الشغاله خشي يادينا
الشغاله : سلامو عليكم
انا : وعليكم السلام اتفضلي
معتز : الشقه اهيه عايزها بتبرق علي **** تكسفيني قدام صاحبي
الشغاله : امرك ياسيدي
انا : ياعم بالراحه عليها انتو اشترتوها
معتز : ياعم سيبك منها يالا احنا ننزل نقعد علي القهوه عقبال ماهي تخلص
انا : لتسرق حاجه ولا نيله
معتز : ياعم متخافش
الشغاله : عيب يابيه انا مش حراميه
انا : ياستي بهزر حقك عليا
معتز : يالا ياعم النحنوح
انا : يالا سلام
( نزلنا قعدنا علي القهوه شربنا كوبايتين شاي ونص ساعه ولقيت معتز جاله تليفون )
معتز : طب انا جايلك سلام سلام
انا : خير في ايه
معتز : احمد فلوسه اتسرقت ومعوش فلوس يروح وبيكلمني اروح اجيبه
انا : طب اجي معاك
معتز : ياعم مش مستاهله وكمان علشان لما البت تخلص تطلع تطمن علي شقتك
انا : ماشي ابقي طمني علي احمد
معتز : ماشي سلام
وسبت معتز وطلعت الشقه القديمه اول مدخلت لقيت دينا (الشغاله) لابسه قميص نوم لحد طيزها بالظبط يعني هي موطيه كلوتها كله باين بطيزها كلها لحد ضهرها ومش لابسه سنتيانه وبتنضف في الشقه وشكلها لسا مستحمي وانا دخلت وهي عادي لسا موطيه وبتهز طيازها ولا اكني موجود
انا : **** ينور يادينا
دينا: بنورك ياسي مايكل
انا : الحمام نضيف اخش ولا غرقان مياه
دينا : لا خش يابيه بس امسح رجلك علشان متبهدليش الدنيا
انا : حاضر ياست الناس
دينا : دا انت اللي سيد الناس كلها
انا : اخش الحمام واطلعلك نشوف الحوار دا
(دخلت الحمام وخرجت لقيتها برضو مصدرالي طيزها)
انا : هو انتي يادينا متعوده تمسحي بالهدوم دي وجسمك كله باين كدا
دينا : لا يابيه علشان بس الجلابيه اللي جايه بيها متتوسخش
انا : وانتي معكيش غيرها ولا ايه هي سلوي مبتدكيش مرتب حلو
دينا: بتديني بس بيتي اولي بالفلوس دي
انا : طب خدي دول متتكسفيش خليهم معاكي
دينا : كتر خيرك يابيه بس دول كتير
انا : ياستي دي حاجه بسيطه
دينا : بسيطه ايه يابيه دول يجو 1.2.3.4.......... يالهوي دول الف جنيه
انا : تجيبيلك بيهم كام هدمه حلوه كدا
دينا : ش**** يخليك يابيه
انا : كنتي قولتيلي عندك بيتك هو انتي مش بتباتي عند سلوي في البيت
دينا : اه يابيه بس باخد اجازه يوم في الاسبوع اروح اشقر علي اهلي واديهم اللي فيه النصيب وارجع تاني
انا : انتي متجوزه
دينا : مسم ياحسره ومين هيتجوزني غير شويه الشمامين اللي في المنطقه اسكت والنبي يابيه متفكرنيش
انا : طموحك ايه ؟
دينا : اتستر واعيش جنب الحيط واتجوز واحد يحبني ويتقي **** فيا بس مش عايزه غير كدا واتبسط شويه في حياتي اللي كلها فقر دي وابعد عن اهلي ونجاستهم
انا : ايه رايك فيا يادينا
دينا : شاب زي الفل محترم ابن ناس لسانك حلو ودمك زي العسل وشكلك شقي
انا : واكيد طبعا اعرف بنات كتير وعطيت كتير وشفت اشكال والوان
دينا : ههههههههه وانا هعرف منين يابيه
انا : طب تفتكري ان واحد زيي مش محروم من النسوان هيهيج علي واحده بتمسح بقميص نوم مبين طيزها كلها والقميص مبلول عليها ومبين بزازها كلها
دينا : قصدك ايه يابيه انا لابسه كدا علشان عارفه انك ابن ناس مش هتاذيني ولا فاكر انك هتشتريني بالفلوس اللي ادتهاني
انا : وهو انا لو عايز اعمل معاكي حاجه هدفع المبلغ دا كله ليه غطي نفسك يادينا متخليش حد يبيع ويشتري فيكي
( حست انها عريانه وراحت مداريه جسمها بايديها وراحت ماسكه الكيس اللي جايه بيه مطلعه منه جلابيه غير اللي جات بيها )
انا : ماهو في جلاليب تاني اهيه
دينا : *عينيها بتدمع *اسكت يابيه **** يباركلك انت بتعمل كدا ليه
انا : طب اقعدي ارتاحي هروح اعملك حاجه تشربيها
دخلت الطرقه واتزحلقت علي الارض من المياه دينا جات جري تسندني قلتلها دخليني الحمام اتسندت عليها واول مدخلت الحمام رحت ماسكها من دراعها
انا : انطقي سلوي باعتاكي تعملي ايه وانتي فكرك اني مش عارف ان انتي اللي كنتي مع اندرو في الفيديو متخافيش مفيش كاميرا هنا في الحمام انا اتاكدت اول مدخلت من الشقه انطقي بدل مانيكك بجد مش دا اللي باعتاكي علشانه صح بس تفتكري باعتاكي تتناكي وخلاص اكيد لا يبقي اييييييييييه ايوا اكيد بتصورني طبعا لازم تصورني علشان تفضحني قدام ابويا وامي وابويا يرميني في الشارع زي الكللابب بس هتصورني ازاي وهي مدخلتش البيت فكري معايا كدا برافو هتبعت خدامتها تنضف الشقه وتركب كاميرا في البيت بس هتركبها ازاي وانا في البيت يبقي لازم انزل من البيت يبقي تخلي معت.................. احاااااااااااااا معتز ازاااااااي ايه دا لا لالا لا اكيد مش كدا لحظه واحده دا اللي عامل الفيديو حد بيفهم ومعتز بيعشق التصوير معقول معتز اللي عمل كدا طب ليه دا صاحبه لالالا اكيد في حاجه غلط انطقي يابت وقولي ايه اللي تعرفيه
دينا : يابيه انا معرفش حاجه انا عبد المامور ومقدرش اقول حاجه حتي لو هتموتني الموت اهون من اللي هتعمله ستي لو عرفت اني قلتلك حاجه
انا : طب امشي غوري البسي هدومك واطلعي برا استني قبل ماتمشي حاطه الكاميرات فين
دينا : في الصاله واحده فوق الستاره اللي علي الاوضه جايبه الصاله كلها والتانيه في الاوضه اللي علي الشمال فوق الدولاب
انا : امشي غوري اطلعي برا
دينا : يابيه انا لو مشيت دلوقتي ستي هتعرف اني فشلت ومعرفتش اعمل حاجه وهتطين عيشتي ابوس ايدك يابيه سبني اكمل ترويق الشقه زي منا هي دلوقتي اكيد مراقبه الصاله واحنا بقالنا كتير اكتر من 5 دقايق في الحمام وكدا هتشك ابوس رجلك انا مش قدها
انا : طب سنديني ونرجع الصاله تاني
ورجعنا للصاله وهي بتسندني وقعدت علي الكنبه وبمثل ان رجلي واجعاني
دينا : هعملك حاجه تشربها وانت ارتاح يابيه
وراحت ورجعت بكوبايه شاي وبعد مشربت الشاي بربع ساعه حسيت اني بدوخ ومش دريان بالدنيا وهوب نمت صحيت لقيت نفسي نايم علي السرير في الاوضه اللي فيها الكاميرا في نفس الشقه وسلوي ودينا في نفس الاوضه
سلوي : اعمليله حاجه يشربها تفوقه فوق ياكيمو فوقي يابطه فوق ياحبيبي صباحيه مباركه ياعريس هههههههههههه ليه كدا بس انا مش قولتلك ملكش دعوه بالحوار دا
انا : انتي عملتي فيا ايه انا دماغي مصدعه فشخ
سلوي : دلوقتي تفوق لما تتفرج علي الفيديو دا
انا : فيديو ايه
سلوي : خد ياقلبي ياروحي اتفرج علي نفسك وانت مبدع ااااااااااااه ياسلام لو الفيديو دا يروح لابوك ويشوف ابنه وهو...... ولا اقولك خد اتفرج احسن
مسكت منها الموبايل وبتفرج علي فيديو ليا وانا نايم علي السرير وواحده طالعه نازله علي زبري بنيك فيها ومديا ضهرها للكاميرا ولابسه **** علي وشها بس دا مش جسم دينا احا الجسم دا انا عارفه يانهار اسود دي ام علي ازاااااااااااي
سلوي : هههههههه خشي ياام علي
ام علي : انا اسفه يامايكل غصب عني هددتني انها هتحبسني وشكلها ست قادره
انا : طب ازااااااااااااااااااي
سلوي : اقولك انا ولا استني تعالي يادينا .... بص ياسيدي انا عارفه ان دينا هبله وانت اكيد هتهددها وهي زي الهبله هتقول كل حاجه ودا اللي حصل لما زنقتها في الحمام و انا اللي قايلالها تديك الامان وتبينلك انها خافت وتعترفلك علي مكان الكاميرات وبعد مشفتك وانت بتوعظها في الصاله وبتديها فلوس اتاكدت انك هتوقعها بالكلام علشان كدا قبل متنزل ادتلها حبوب منومه حطيتهالك في الشاي وانت شربت زي الدغف وانا كنت مستنيه تحت العماره واول منمت انت انا طلعت علطول علشان اكمل خطتي وبالنسبه لام علي اللي انت كلمتها في التليفون وقلتلها تيجي وتستخبي في الاوضه ولو حصلك حاجه تطلع تكتف البت وتنقذك للاسف بغباءها عمل صوت في الاوضه وقفشناها وهددتها اني هحبسها وهتهمها بالسرقه وهي خافت مخدتش في ايدي غلوه بس الصراحه انا كنت ناويه انيكك هي اللي اقنعتني انك تنيك مش تتناك وانا وافقت علشان بحبك مش عايزه ااذيك جامد اااااه صح وام اندرو اللي كلمتها علشان تحضرلك فلوس علشان تديها للبت دينا وتستشيخ عليها وتجيبها في صفك ااااااااااه نسيت كمان هيما اللي كلمته علشان يجبلك حشيش معرفش انت كلمته ليه اساسا اااااااااه وكمان معتز ابني اللي كلمته علشان تبعتله فيديوهات اخوه علي الواتس اب عايز تفضح ابني قدام اخوه ااااااااه نسيت اقولك خش ياااااحمد هو انت فكرك انا معرفش عيالي بيعملو ايه فاكر لما روحت تعمل انتر فيو انت ومعتز وشوفتوني انا ودينا في العربيه بعديها انتو جيتو علي هنا وانا جيت وراكو وشفتك وانت خارج من اوضه احمد وسمعت معتز وهو بيقولك متلعبش في اللاب بتاع احمد ولما طلعت بعديك شفت الفيديوهات واتاكدت انها معاك بس تعرف ايه اللي واجعني ومانب ضميري انك يابن الجزمه طلعت راجل ومفكرتش تساومني علي فيديوهات احمد مقابل فيديوهات اندرو وهتجنن واعرف انت معملتش كدا ليه وكنا خلصنا بدل وجع القلب دا وبالنسبه لاندرو اللي انت وديته الشاليه بتاعهم اللي في السخنه يقعد هناك يومين انا بعتله كام واحد ينيكوه ويخلوه خول رسمي بيتناك من رجاله وستات هههههههههههههههه عرفت ان انا ماما يالا قلتلك ناري مش هتبرد غير لما انتقم من العيله دي ايه رايك فيا انفع زعيمه عصابه
انا : علي حق قد الدنيا ياست الكل بسم **** ماشاء **** شغل فاخر حاجه شغل فنادق كدا ياريتني كنت سمعت كلامك انا مش قدك حقك عليا
سلوي : ايه دا بالسهوله دي
انا : اه اومال انتي فاكره ايه
سلوي : مش مطمنالك
انا : ليه منتي مخططه ورسما كل حاجه من اول مابتديتي تتسنطي علي مكالماتي لحددددددد ما جبتيني هنا زي الدبيحه شغل افلام ايه علي ابوه.....طلباتك
سلوي : خلاص مش عايزه حاجه انا انتقمت من ابو اندرو فابنه اندرو فاضل بس الرجاله تكلمني انهم ناكوه وخلوه خول رسمي وبكدا ابقي ارتاحت وانت الفيديو بتاعك دا انا كنت عايزه اصورك علشان اهددك تبعد عن سكتي لحد مااشفي غليلي لكن دلوقتي ولا يلزمني بنكله اهوه اديني مسحته انا مش عايزه ااذيك انت اللي حطيت نفسك في سكتي انا كنت عايزه اخلي البت تنيك فيه لحد مايبقي خول ويشيل ازبار وبعديها اديك الفيديو بتاعك لكن انت سهلتلي الطريق وباعتهولي علي الشاليه لوحده يتناك لما يتعمي كدا الفيديو بتاعك مالوش لازمه انا فشيت غلي خلاص وهبعد عن الواد وادي الفيديو بتاعه هو كمان اهوه بمسحه قدامك ومعنديش نسخ تانيه منه اطمن بس علي **** هو يعرف يبطل هههههههههههههههه
انا : معلمممممممممممه عليا الطلاق معلمه طب ايه بقي مش هنحتفل بقي بالمناسبه دي ونقطع التورته
الشغاله : انا خايفه ياستي ومش مطمنه
سلوي : خايفه من ايه يابت دا طلع اهبل اهوه وانا اللي مفكراه حويط ...... استني ارد علي التليفون الو ايه يارجاله كله تمام يعني ايه الشاليه مقفول مفيهوش حد انتو رحتو العنوان صح........
انا : ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
سلوي : طب اقفلو انتو دلوقتي وارجعو علي العزبه ..... بتضحك علي ايه
الشغاله : قلتلك ياستي انا خايفه
ام علي : تمام انا كدا ياسي مايكل عملت اللي قلتلي عليه بالحرف
انا : تمام ياام علي اتكلي انتي علي ****
سلوي : يعني ايه مش فاهمه حاجه
انا : اسمعي واتعلمي بقي ياست الكل انتي مش ابتديتها افلام اكملهالك افلام كل واحد انا كلمته في التليفون كنت عارف انك بتسمعي المكالمه وعلشان كدا طلبت منه اي هررري وبعد مقفلت معاهم بعت لكل واحد المطلوب منه بالظبط في رساله عرفت منين انك بتتسنطي عليا دي جات صدفه فشخ قبليها بيوم كنت بتكلم في التليفون وكل دقيقه اسمع صوت صفاره في المكالمه ودي يااما طرف تالت في المكالمه يااما اللي بكلمه بيسجلي وقبل ما معتز يجي بساعه بالشغاله طلعت علي الفرع عملت بدل فاقد للشريحه وخدت واحده مكانها مش هتعرفي تتسنطي عليها بالنسبه بقي للناس اللي كلمتهم خدي عندك ياستي ام اندرو صح كلمتها اخد منها فلوس
اندرو بعتله مسدج ميتحركش من البيت النهارده مهما حصل ويركن عربيته بعيد عن البيت معتز بعتله فيديوهات سكس علي الواتس اب ملهاش لازمه …..ام علي دي بقي الجوكر بتاع الليله دي بعتلها مسدج تجيلي علي الشقه وتستخبي في الاوضه وبعد كدا تعمل صوت وتخليكو تقفشوها وموصيها ان مهما حصل متسمحلكوش انكو تخلوني خول وقامت بالدور علي اكمل وجه
فاضل مين ايوااااااا هيما بعتله مسدج عايز حبوب مودافينيل دي تبطل مفعول المنوم والمهيج علشان لو هتهيجيني علي الشغاله غصب عني او هتنيميني ودا اللي حصل انتي نسيتي اني دكتور ولا ايه
سلوي : يعني ايه
انا : يعني انا صاحي ومدرك بس مدروخ شويه وسامع كل اللي عملتيه من ساعه معملت اني مغمي عليا لحد مجيتي انتي وابنك وقفشتي ام علي لحد ماعملت اني بفوق ولو عندك سنه ذكاء بسيطه كنتي فكرتي لثانيه كدا هو في واحد واخد منوم زبه هيقف برضو ههههههههههههه ايه رايك انا معلم صح
احمد : ههههههههههههه يابن الحراااااام عاااااااااااااش *وبيصقف
الشغاله : قلتلك ياستي انا خايفه
سلوي : *وهي حرفيا مذهوله * شاطر يامايكل كنت واثقه انك مش بالسذاجه والهبل دا وكنت كل لما الاقي الدنيا ماشيه معايا سهله كنت اقلق اكتر انا بس اللي مجنني انت ليه مساومتنيش بفيديوهات احمد وكنت هعمل اني متفاجاه وفيديوهات قدام فيديوهات وخلصنا
انا : عارفه ليه
سلوي : ليه
انا : اولا علشان دي حركات نسوان وثانيا علشان دا اخو صاحبي واندرو صاحبي فمينفعش افضح واحد فيهم ولعلمك معتز انا شكيت فيه انه يكون هو اللي عمل الفيديوهات بس اتاكدت ان مش هو لما انتي قولتيلي دلوقتي وثالثا ودا الاهم هقولهولك بيني وبينك
سلوي : يعني احنا دلوقتي صافي يالبن
انا : رفعتي ايدك من علي اندرو خلاص هتسبيه في حاله
سلوي : اوعدك خلاص ماليش دعوه بيه وفيديوهات احمد
انا : مش معايا مسحتها واجيبلك اللاب من البيت حالا لو عايزه تفرمتيه كله معنديش مانع
سلوي : مصدقاك خلاص
احمد : حبيبي يامايكل و**** انا مش عارف اقولك ايه ومكسوف منك في نفس الوقت
انا : ياض انت اخويا ياض ياخول انت يالا انطر بقي علشان عايز امك في كلمتين .....قبل متنطر بس كنت عايز اسالك انت كنت عايز ايه من اختي ؟
احمد : من غير لف ودوران وعلي بلاطه
انا : هااااااااااااا يابن الهرايه
احمد : كنت عايزها تعرفني علي صاحبتها
انا : احمدددددددددددد
احمد: و**** ياصاحبي هو دا اللي كنت عايزه
سلوي : مش اللي في دماغك ياخول اذا كان انا مش عايزه ااذيك هاذي اختك انت الافلام فشختلك دماغك
انا : ماشي ياستي
احمد : انطر انا بقي عايزه حاجه مني ياماما
سلوي : لا يااخره صابري يافاضحني دنيا واخره
احمد : هههههههههههه سلام يااحلي ماما في الدنيا
انا : قوليلي بقي حكايه الشغاله دي ايه وشكلك ماسكه عليها حاجه
سلوي : دي حكايه طويله هبقي اقولهالك بعدين ..... بس طلعت قرد ياض يامايكل متيجي انا وانت نعمل عصابه ههههههههههههههه
انا : لا ياستي انا مش قدك
سلوي : ههههه شوف الواد ااااااااااه منك انت بس انا كنت عملالك مفاجاه بسيطه كدا
انا : ياخوفي منك انت يابتاع المفاجات
سلوي : لا دي مفاجاه بسيطه ..... شويه وتلاقيها بتخبط علي الباب
انا : مين دا اللي جاي
سلوي : اتقل وهتشوف بنفسك
الشغاله : ولازمته ايه بس ياستي ماخلاص كفايه كدا وخلصنا
سلوي : بس اخرسي انتي خالص انا مبخسرش ابدا مهما حصل
انا : خلاص ياستي اعتبري نفسك انتي الكسبانه
سلوي : منا كدا كدا بكسب من غير متقول ياابن مني دا انا ماما يالا
انا : يالهوووووي لا تكون مني اللي طالعه
سلوي : هههههههههه انت عبيط ياض امك ايه اللي هيجيبها هنا دا انت خيالك واسع اسكت اسكت ......اهو جيه اهوه افتحيله يابت
اندرو : هو فين ابن المتناكه ( وراح داخل علينا الاوضه وقول ماشفني علي السرير نزل ضرب فيا بالبوكسات والاقلام وفي كل جسمي لحد مابقي جاب ددمم وتحت عيني ورم ) انطق يابن المتناكه دينا بتعمل عندك ايه هنا انطق ياكسمك بدل ماموتك انطق يانجس يابن المتناكه انطق بدل ماخلص علي كسمك
سلوي : يابني اهدي اهدي سيبو وانا هفهمك امسكيه يادينا معايا .... اهدي يابني اهدي اهدي واسمعني علشان خاطري اعملي خاطر
اندرو : سيبيني متهمدينيش انا هطلع كسمه هقتله ابن المتناكه الخول دا
سلوي : طب اهدي بس اهدي واسمعني روحي يابت اعمليله ليمون يروق اعصابه .... انتو اصحاب في الاول وفي الاخر
اندرو : اصحاب هو دا يعرف يعني ايه صحاب بتطعني في ضهري يابن الزانيه اوعي سيبيني عليه
سلوي يابني اهدي واعملي اعتبار هو انا مش ماليه عينك ولا ايه
اندرو : اوعي ياام معتز سيبيني افش غلي في كسمه ابن الزواني دا
سلوي : اسمع بس واهدي خد اشرب شويه علشان خاطري يابني اشرب
اندرو : مش عايز اطفح زفت سيبيني عليه اقرقشه بسناني ابن المتناكين دا بتغفلني انا اووووعي سيبيني
(وهجم عليا يضرب فيا تاني بكل عزمه )
سلوي : طب اهدي طيب واسمع بس اللي حصل انا مايكل كلمني قالي انه غلط لما اتفق عليك مع الشغاله بتاعتي وانه كان عايز يقلب منك فلوس علشان انت عارف ابوه مخنقها عليه حبتين وقالي اتوسطله عندك علشان تسامحه و انه مش هيعمل كدا تاني وترجعو صحاب تاني
اندرو : منا عرفت اول مجيت علي العنوان عرفت انه هو اللي ورا الحوار ابن المتناكه دا اتفوووو عليك عيل ناقص .......ههههههه احا وانا اللي فاكرك صاحبي ولجاتلك اول واحد تطلع انت اللي بتخزوقني اتفووو علي معرفتك عيل نجس ابن متناكه كسم الفلوس علي كسمك مش عايز اشوف وشك تاني يالا يابن المتناكه ولو قربت من بيتنا انا هقتل كسمك
سلوي : يابني اهدي بس انت غلطت وهو غلط وفي الاخر مالكوش غير بعض ............. متتكلم يامايكل ساكت ليه
انا : ماهو مش مديني فرصه اعتذرله وانه يسامحني
سلوي : (حرفيا مبرقه اللي هو احا انا كملت معاها في حوارها ومعترضتش ) طب طب طب اهو اعتذرله وهو هيقدرني وهيسامحك
اندرو : مش مستني منه كلمه دا لو ليه عين يتكلم اصلا وزي ما قلتلك لو لمحتك في اي حته انا هقتل كسمك ....اوعي سيبيني خليني امشي
الشغاله : عاجبك اللي حصل دا ياستي ارتاحتي يعني كدا لما خسرتيه صاحبه
سلوي : اخرسي كلبه قطع لسانك انتي ازاي تكلميني كدا روحي انجري هاتي قطن وبيتادين
انا : *بصقف وعيني بتدمع * مبروك ياسلوي انتي اللي كسبتي ....فرحانه مبسوطه راضيتي كبرياءك وغرورك ناهيتي الحكايه علي مزاجك بالطريقه اللي انتي عايزاها يامعلمه ..خسرتيني صاحب عمري علشان تشفي غلك من ابوه خلاص شافيتي غلك ارتاحتي ولا لسا نفسك في حاجه تاني ليه دا كله انا ماذتكيش في حاجه مكنش ليه لازمه تعملي كدا كنتي عايزه تطلعي نفسك زي الشعره من العجين بطريقتك انتي مع اني اصلا مجبتش سيرتك في الحوار ولا هو كان يعرف حاجه
سلوي : بتمسحلي دموعي وبتاخدني في حضنها وبتعيط حقك عليا يابني حكم القوي وانت عارف مينفعش اخسر ابدا ونسيت ان انت مايكل ابني اللي مربياه علي ايدي ووجعتني اكتر لما مردتش حتي تقاومه ولا تقوله حاجه عليا حقك عليا سامحني انا هحلها
الشغاله : عديني ياستي خليني اطهرله الجرح ..... رايحه فين ياستي ياستي طب استني
(خرجت سلوي وهي بتعيط وبتجري علي باب الشقه ونزلت )
الشغاله : ما خ…...
انا : حطيت ايدي علي بوقها شششششششش
(رحت مقلعها التوكه اللي في شعرها وراميها في كوبايه المياه )
الشغاله : ايه دا يامايكل
انا : دا ميكرفون ياهبله سلوي كانت حطاهولك في التوكه من غير ماتعرفي
الشغاله : وانت عرفت منين
انا : اومال هي عرفت منين اللي قلتلهولك في الحمام وانتي محطتيش كاميرا في الحمام
الشغاله : يابن القررررررررررررده
انا : سيبيني والنبي انا متاثر ومنهار سيبيني اكمل عياط
الشغاله : انت هتظيط ماخلاص نزلت ههههههههههه ....دا انتا عفريت دا انا قربت اصدقك ههههههههههههه انت جبت الدموع دي منين يخيبك
انا : يعني انفع ممثل والنبي
الشغاله : تنفع اووي كمان ومخرج ومولف وكل حاجه ....اوعي اوعي خليني امسحلك الدم اومال بس عاملي فيها سبع رجاله في بعض دا الواد شلفطك خالص ..... بقولك ايه ماتيجي ترزعني زب كدا علي السريع والشقه فاضيه
انا : يعني يرضيكي تتناكي من واحد اعور
الشغاله : هههههههه وانا هعمل بوشك ايه انا عايزه زبك ........ خد موبايلك بيرن
انا : الو ايه يااندرو
الشغاله : احااااااااااااااااااااااااااااااااا اااا ازاااااااااااااااااااااي
انا : يابت صوتك اخرسي.... ايه يابني
اندرو : دي دينا دي
انا : اسمها ستك دينا ياخول
اندرو : طب ياعم علي العموم انا اسف و**** افتريت عليك في الضرب بس كان لازم اسبك الدور
انا : وانا هسكت لكسمك انا هنيكك النمله احا دا انا وشي بقي شبه وش امك
اندرو : هههههههههه ياعم قلنا خلاص انت عملت ايه مع سلوي انا شفتها نازله بتجري علي عربيتها كلمتك اشوف في ايه
انا : كسمك متغيرش الموضوع هنيكك النمله برضو علي الضرب دا .. المهم روح انت دلوقتي ومتتصلش بيا خالص لما اعوزك هتصل بيك ولسا المعامله بنت متناكه مابينا امين
اندرو : امين يالا سلام
الشغاله : انا هتجنن عايز افهم ازاي دا كان هيقتلك
انا : خليها تاكلك هق هق هق هق هق
الشغاله : ياسي مايكل هتجنن
انا : دلوقتي سي مايكل
الشغاله : اخلص بقي وحياه امك
انا : بصي ياستي ولا اقولك اعمليلي شاي
الشغاله : هعملك اللي انت عايزه بس قولي ريحني
انا : طب هاتي بوسه
الشغاله : اهوه موااااااااااااااااااااااااه يالا بقي
انا : تفهمي ايه ما علي يدك الحوار كله مانتي اللي باعتالي مسدج قبليها بيوم قايلالي اني سلوي هتراقب مكالماتك انا معرفش ازاي هي صدقت حوار الصفاره في المكالمه دي
الشغاله : ماشي دي عارفاها وكمان انا اللي قايلالك علي حوار الكاميرات والتمسليه اللي عملناها قدامها في الصاله وانت جهزت كل حاجه وكلمت الناس قبل ماجي انضفلك الشقه
انا : اديكي قولتي يعني من غيرك كان زمانها بتنططنا انا واندرو علي حجرها
الشغاله : علشان تعرف...... بس ليه سبتني احطلك المنوم في الشاي انا كنت هتجنن ساعتها وخايفه بجد
انا : ماهو مينفعش تبقي عارفه كل حاجه علشان انتي بيبان عليكي وبعدين لو مخدتش المنوم هيبان اني صاحي لكن البرشامه اللي جابهالي هيما دي تخلي جسمك سايب بس سامعه ومدركه كل اللي حواليكي
الشغاله : انا كنت هضحك وقلت عليك دا مجنون لما لقيتك زانقني في الحمام وبتقولي اعترفي يابت انطقي بس انت لحقتني وشاورتلي ازيط معاك
انا : وانتي طلعتي قرده وكملتي ولا احسن فنانه
الشغاله : دا كله كويس بس انا وحياه غلاوتك عندي ما كنت اعرف انها هتكلم اندرو وتعمل اللي عملته دا انا عرفت وانت مغمي عليك ومكنتش عارفه اقولك ازاي احكيلي بقي انت عرفت ازاي انها هتكلم اندرو
انا : بصي ياستي ولا اقولك هاتي بوسه الاول
الشغاله : ياعم متفصلنيش انا مندمجه معاك
انا : ههههههههههههههه حاضر بصي ياستي اول مره رحت لسلوي البيت وقلتلها ابعدي عن الواد وهي قالتلي لا وابعد يامايكل والهري دا وانتي بعديها كلمتيني قولتيلي سلوي مستحلفالك انا قلت هي مش هتجيبها لبر وانا عارف انها مبتحبش تخسر رحت مكلم اندرو مفهمه ومرسيه علي كل حاجه وعرفته الدنيا كلها وقلتله يشغل دماغه ويتصرف حسب الموقف اللي هيتحط فيه لان انا هعرف منين انها هتعمل كدا او انها هتخليه يجي الشقه هنا وتعمل اللي عملته دا انا كنت عارف انها هتلبسنا في بعض علشان اطلع من الحوار وتستفرد بيه بس مكنتش عارف هتعملها ازاي واديكي شفتي جات بالحب
الشغاله : دا انت مرزق وهتعمل ايه هتكلم اندرو تاني ازاي
انا : هي اللي هتكلمني وتحاول تصلح الموقف
الشغاله : الا بالحق عرفت منين ان في ميكروفون في شعري
انا : سلوي بنت متناكه مبتسبش حاجه للظروف بتخطط لكل كبيره وصغيره وبما انك جايالي ملط وهي اصلا عارفه انك هبله ولقيتك لابسه توكه وانتي اصلا بتحطي في شعرك بنس فقلت يبقي اكيد فيها حاجه
الشغاله : اه صحيح دي ادتهاني قبل منزل وقالتلي علشان تبقي حلوه وتعرفي تغريه
انا : عرفتي انك هبله
الشغاله : طب ايه بقي هنقضبها رغي موحشتكش يعني انا
انا : وانا فيا حيل بعد العلقه اللي اخدتها دي
الشغاله : سيبلي نفسك انت بس كدا واديهوني علشان وحشني
وراحت طلعت نامت عليا بتحك كسها علي زبري من فوق البنطلون وبتبوسني في شفايفي وانا رحت حاصنها وضميتها عليا وبخبط زبري في كسها رايح جاي من فوق الهدوم وروحت بايسها في رقبتها ومصتلها الحنه المدلدله من ودنها وهي بتااااوه وبتبعد راسها وانا اشدها عليا اكتر لحد مقشعرت وراحت باستني في بقي وبعديها نزلت فتحتلي سوسته البنطلون ونزلته شويه ومن فوق البوكسر قعدت تمص في زبري وتفعصلي بضاني براحه وتمشي ايديها علي زوبري وانا زوبري وقف نيييييييك وتعبت من ايديها وهي لسا ملمستوش وراحت بحركه بطيئه رفعت البوكسر من عند الاستك ودخلت مناخيرها في البوكسر وبتشم زوبري اوووووووووووووف ريحه زوبرك وهو عرقان تجنن وتشم تاني روحت قايم واخد شفايفها في شفايفي وانا واقف علي ركبتي علي السرير وهي قاعده علي طيزها يعتبر انا فوقيها ورافع راسها لفوق بعصر شفايفها ورحت منزل ايدي براحه علي رقبتها علي صدرها علي فتحه الجلابيه دخلت ايدي جوا الجلبيه نزلت بايدي علي حلمه بزها الشمال فركتها بصوابعي برااااااااحه وروحت قافش بزها مره واحده جامد اااااااااه بالراحه وراحت حطت ايديها علي ايدي وانا ماسك بزها كل دا وشفايفها لسا فشفايفي رحت ساحب ايدي من بزها وقومتها وقفتها علي الارض وخليتها توطي علي السرير وانا واقف زي منا علي ركبي علي السرير وصباعي بحركه عليها من اول قفاها ماشي علي جسمها لحد منزلت علي طيزها ورحت مبعبصها من فوق الجلابيه في طيزها وفضلت احرك صباعي علي خرم طيزها وصباع ايدي التانيه حاطه في بوقها بتمصه وروحت رافع لها الجلابيه لحد ضهرها وهي لسا موطيه وروحت ماشي بصوابعي علي فرده طيزها اليمين ورحت ضاربها مره واحده علي طيزها ومشيت بصوابعي علي فرده طيزها التانيه ورحت ضاربها علي طيزها ونزلت بصباعي علي خرمها من برا حننت عليه قعدت المسه من برا واحرك صباعي دواير عليه من غير مدخله لقيت جسمها ساب وريحت جسمها علي السرير رحت ضاربها علي طيزها راحت قامت تاني موطيه زي مكانت وحننت تاني علي خرمها ااااااااااه مش قادره يامايكل رجلي مش شايلاني ششششش مصي صباعي اهووووووه بليه كويس اهوووووه وروحت بصباعي المبلول محنن علي خرم طيزها تاني من برا ونزلت تحت لحد كسها مشيت علي كسها من برا بصباعي لقيته مبلول شويه فضلت افرشلها بصباعي علي كسها ااااااااااااااه مش قادره اقف بجد رجلي مش شايلاني طب انام علي ضهري واعمل اللي انت عايزه ششششش مصي صباعي وصباعي التاني بحركه علي كسها لحد متبل من كسها رحت مره واحده مدخله في طيزها لقيتها صوتت ونطت بجسمها لقدام رحت ضاربها علي طيزها ونزلت وقفت علي الارض شديتها من رجلها لحد طرف السرير ورفعتلها الجلابيه ونزلت علي كسها لحسته لحسه واحده وطلعت بوستها في بقها لقيتها بتشدني جامد علي بقها وايديها لفت حوالين وسطي وبتشدني عليها رحت نازل من شفايفها ماسك بزازها بايدي الاتنين من فوق الجلابيه بعصرهم وابوس في كل بز شويه واعض الحلمه ونزلت علي بطنها بوستها وايدي لسا ماسكه بزازها وايديها ماسكه ايدي ابوس ايدك ارحمني بقي شششششش ونزلت علي كسها علي الشعر اللي فوق كسها شديته بسناني براحه وابوسها حوالين الشعر اللي فوق كسها وحوالين كسها في فخدها من جوا ومره واحده الحسلها كسها وابوس حوالين كسها تاني وهي بطنها ابتدت تطلع وتنزل ونفسها صوته عالي فشخ رحت طالع بايسها في رقبتها وهي بتبوس في شعري وراسي وتشدني عليها وتلف رجليها حوالين وسطي وتطلع بوسطها تخبط كسها في بطني وزبي وانا ببوس في رقبتها وخدودها وعنيها واورتها وروحت بايسها في شفايفها وهي بتااوه وحسمها بيتنفض وماسكاني من دراعي بتشدني عليها اكتر حراااااااااام عليك تعبتني كفايه مش قادره ششششششش وروحت قايم مقلعها الجلابيه وقميص النوم اللي تحتيه وزي ماهي نايمه علي ضهرها رفعت ايديها الاتنين لفوق مسكتهم بايدي ونزلت علي شفايفها ببوس فيها ومثبت ايديها رافعهم لفوق وهي بطنها بتطلع وتنزل من الهيجان وبتتنفس بسرعه فشخ وكل اللي بتقوله كفايه كفايه تعبتني نزلت من شفايفها علي باطها شميته وكان في شويه شعر صغيرين قعدت اشد فيهم بسناني ورحت لاحس باطها من فوق لتحت لفوق لتحت وهي بتحك راسها في السرير وتتاووه اااااه كفايه كفاااااااايه ورحت علي باطها التاني نفس الكلام لقيتها عايزه تنزل ايديها وبتقاومني وانا مثبتها ارجووووووك مش قادره عايزه احضنك شششششششش ونزلت علي حلمه بزها اليمين مشيت بلساني حوالين الحلمه وعضتها ورحت شاددها وسبتها رحت علي البز الشمال نفس الكلام ورحت واخد بزها في بوقي وارضعه واشفطه واشده جامد جوا بقي ورحت طالع ابوسها لقيت عينيها بتدمع وبتبصلي بعطف علشان خاطري ريحني بقي رحت سايب ايديها لقيتها بسرعه راحت حضناني جامد وبتبوس فيا بشغف وبهيجان وبنظره استعطاف دخله بقي جسمي بيتنفض رحت قايم قاعد علي طرف السرير وشدتها قعدتها في الارض قلعتني البنطلون والبوكسر وفي ثانيه كان زبري جوا بقها بتمص فيه زي اللي عمرها مشافت زب قبل كدا وماسكاه بايد والتانيه سانداها علي ركبتي وهي بتمص انا ماسكها من راسها بدخله في بقها اكتر وببوسها في راسها وهي بتمص ورحت رافع راسها وبوقها كله مايه وروحت بايسها في شفايفها وهي بتدعك في زوبري بايديها ونزلتها تاني علي زوبري تمص فيها ورفعت راسها تاني بوستها في شفايفها ورحت شاددلها الشفه التحتانيه بمص فيها وايدي علي بزها وايديها شويه بتدعك في زبري وشويه ثابته ورحت مدخل لساني جوا بقها لعبت بلساني في لسانها ورحت ماصص لسانها وشديته لبرا بشفايفي وهجمت علي شفايفها ابوسها وهي بتترعش في ايدي بصيت في عنيها لقيت عنيها كلها شهوه بتقولي كمل رحت شايلها من تحت باطها ونيمتها علي وشها علي السرير نزلت علي طيزها قعدت ارج في طيزها بايدي واضربها علي طيزها وهي ماسكه في ملايه السرير بتشد فيها رحت مباعد بين رجليها لحستلها كسها من تحت لحد موصلت لطيزها لحستهالها بلساني وبلعب بلساني علي خرم طيزها من برا وبدخل طرف لساني في خرمها بنيكها بلساني في طيزها ورحت تافف علي الخرم وبصباعي قعدت امشي علي الخرم من برا وهي حرفيا كان جسمها ساب خااااااااااالص رحت مدخل عقله صباعي وزقيت صباعي لحد مدخل كله دخل زبك بقي مش قااااااااادره شششششششش طلعت صباعي دخلته تاني وطلعته ورحت قايم فضلت احرك زبي علي كسها من برا بسرعه وكتير وقمت تافف عليه ومثبته علي خرم طيزها ومدخله بالراحه هي بتنط بجسمها لقدام وانا ماسكها من وسطها بشدها عليا فضلت ادخله بالراحه بالراحه لحد اما دخل نصه ورحت مخرجه تاني ورحت مدخله لحد نصه وخرجته كله تاني ورحت مدخل الراس ومره واحده زاقق زبي كله جوا طيزها ااااااااااااااااااااااه طلعته لحد نصه ودخلته تاني كله ااااااااه بلاش كله زبك طويل عليااااااااا هتتعودي عليه ريحي جسمك متقمطيش خرمك ايوااااا كدا اهووه بصي سهل ازاي وبراحه ااااااااااااه كمان كمان كمان اااااااه خليك استني متحركوش خليه شويه كدا ااااااه تعالي نام عليا تعااااالي نام فوقيا عايزه احس بيك علي جسمي اااااااه خليك فوقيا وانت بتنيكني اااااه حركه براحه كمان وانا نايم عليها هي لفت راسها ببوسها في شفايفها وبنيكها في طيزها لحد مرقبتها وجعتها راحت منزلاها علي السريروانا فضلت ابوس في خدودها ورقبتها وضهرها وانا بنيكها وهي لافه ايديها حوالين كوعي ورحت قايم واقف علي السرير ومنيمها علي جنبها ومدخل زبي في طيزها وضامم رجليها الاتنين علي بعض لاا بلاش دا والنبي بيوجعني اووووي بيفشخنييييييييي اااااااه طب براحه طيب علي مهلك ورحت ابتديت اسرع في النيك وهي تتاااااااوه جامد وتعض في السرير ورحت مطلعه من طيزها وفشختلها رجليها ونزلت الحس المياه اللي نازله من كسها وهي عماله تتنطط وتشد في شعري لحد اما فضلت ساكته ساكته ساكته وفجاه لقيت جسمها بيتنفض كله وبتصووت وبتتنطط وكسها بيجيب عسله وراحت قامت شداني عليها وبشفايفها في شفايفي وتحضني جامد وتتنفض فجاه وهي بتبوسني لحد اما هديت خااااااااالص مسحتلها وشها من العرق وبوستها في راسها وحطيت زبري في بقها تمصه لحد ماجبتهم علي بزازها وهي بتتنفس بسرعه وجسمها كله عرق ومياه قعدت علي السرير وخدتها في حضني نامت علي صدري بحرك ايدي علي كتفها وابوسها في راسها واحنا بنتكلم
دينا : ااااااااااااااه يخربيتك عذبتني
انا : مواااااااااااااااه انتي اللي جميله
دينا : اخر مره اقولك نيكني تاني
انا : برضو جميله
دينا: * بتحك راسها في صدري* انا بعشقك
انا : * رحت ماسك ايديها وبوستها في كف ايدها* متيجي نعمل واحد كمان
دينا : ههههههههههه انسي انا لسا باخد نفسي بالعافيه شايف العرق لسا منشفش
انا : ييييييع جاتك القرف ..... يالا قومي الحق اوصلك بيتكو علشان متتاخريش
دينا : توصلني !!!
انا : اه اوصلك مش عايزه خلاص
دينا : غريبه انا كنت فاكراك هتنيكني وتمشيني
انا : لما تبقي شرموطه ابقي اعاملك كدا
دينا : *عينيها بتلمع * حاضر هقوم استحمي والبس
انا : ماشي عقبال ماعملك حاجه تاكليها
دينا : انا بحبك
انا : وانا بموت فيكي (رحت ضاربها علي طيزها ) يالا يابت بلاش مياصه انا مطبق من امبارح وهموت واناااااااااااام................... انتهي الجزء العاشر
انتهت النهايه الاولي من سلسله مارفل
والي اللقاء في السلسله التانيه من
مارفل برضو
(مشهد مابعد النهايه )
(في عربيه سلوي )
سلوي : بتمسح دموعها وترد علي الموبايل ايوا ياعادل
عادل شخصيه جديده : عملتي ايه؟
سلوي : كله تمااام ياعادل بيه زي ماقولتلي بالظبط
مع تحياتي الكاتب ( ???? )