M
Mazen El-5dewy
عنتيل زائر
غير متصل
الجزء الأول
في مكان جديد وغريب ومنعرفش عنه حاجة
بيدخل عمار العراف للمكان ده وهو هيبة وقوة وشموخ بشكل اكتر ومختلف عن قبل كده
الصوت1:أهلا بيك يا عراف.
الصوت2:أهلا بيك يا عراف.
الصوت3:أهلا بيك يا عراف.
الصوت4:أهلا بيك يا قائدنا العظيم.
العراف:أهلا بيكم في العهد الجديد !!!!!!!
انا:جاهزين للسفر يا شباب.
إيلا(الصوت1):جاهزة يا عراف.
تعالوا اعرفكم على إيلا أقوي هكر بنت شوفتها في حياتي متخصصة في اختراق الانظمة الأمنية لاي مكان او مبني قوي اتعرفت عليها في تركيا لما كنت بخلص مهمة هناك ...ملهاش علاقة بشغل الامن العام دي تبع فرقتي الخاصة
وصفة إيلا:بنت بشرتها خمرية وشعرها بني وطويل وعيونها بني غامق وشفايفها مرسومة بطريقة تخليك هتجنن وتأكلها طولها حوالي 170 سم وجسمها مشدود ورياضي وسكسي اوي بزازها حجمهم اكبر من الصغير بحاجة بسيطة ومشدودين لبرة ودائما حلمتها بارزة وواقفة في هدومها لانها مش بتلبس برا خالص وطيزها مرفوعة بسبب الرياضة ومشدودة ومعندهاش بطن اصلاً لانها بتحافظ على جسمها (مكنتهاش لسه ومعرفش هيجيلي مزاج ليها ولا لا) عندها 24 سنة.
إزيل(الصوت2):جاهز يا عراف.
تعالوا اعرفكم على إزيل بيخترق أي خزنة في العالم بأي شكل من الاشكال ومدرب على فتح اي خزنة حتى لو الكترونية بمساعدة من إيلا طبعا لانها مسؤولة الاختراق الأمني.
أتعرف على إزيل من الجزائر لما كنت بخلص شغل هناك للامن العام وبطبيعة شغلي اني اوقات بستخدم الهكر بنفسي واحد هناك عرفني عليه لاني كنت محتاج حاجات من مبني الأمن الجزائري إزيل عنده 30 سنة ومش متجوز بس بتاع نسوان وميقدرش يعمل حاجة مع حد في الفريق لانه عارف ان غضبي صعب ومش هيقدر عليه
مونيكا(الصوت3):جاهزة يا عراف.
تعالوا اعرفكم على مونيكا الايطالية اللي اتعرفت عليها وانا في اليونان بسبب الشغل برضو مونيكا حتة اجنبية طرية اوي الشعر الاصفر والعيون الزرقاء والجسم الابيض اللي بيلمع والبزاز الصغيرة الحلوة الطبيعية والعود الفرنساوي الاصلي فعلا وعندها 27 سنة.
عامر(الصوت4):جاهز يا عراف.
عامر بقي كان ضابط سابق في الامن العام وحب ينضم للفريق بتاعي وقتها لما ساب الشغل لانه بيعشق المغامرات ومجوز وعنده ***** وصاحب شركة من الباطن اللي زورتها وانتوا معايا.
انا:جهز الطيارة يا عامر لازم أكون في انجلترا خلال 3 أيام هخلص شوية حاجات في البيت وهرجع ليكم تاني ادربوا كويس اوي المرادي المهمة صعبة وجديدة عليكم.
الكل:تمام يا عراف جاهزين متقلقش.
ركبت الاسانسير وطلع بيه لفوق أيوة زي ما انت فهمت كده المبني تحت الأرض وده تمويه لاي حد يدخل المكان ورايا مش هيعرف اصلاً لان الزرار اللي بينزل للمبني مخفي بيظهر ببصمة صوباع الفريق وبصمة عين الفريق.
خرجت من المبني وركبت عربيتي الأودي Q7 وانا على الطريقي جاتلي مكالمة من فضل باشا ورديت.
انا:ايه الأخبار في حاجة ولا ايه يا فضل.
فضل اتصدم:مفيش حاجة بس قولت أقولك مبروك على العهد الجديد.
انا:تمام يا فضل ومتنساش ان العهد الجديد بيغير كل الناس فاهمني يا فضل.
فضل بخوف:أكيد فاهمك يا عراف، كمال باشا عنده علم بافعالك كده كده.
انا:انت وكمال وكمان اللي مشغلكم متعرفوش تعملوا حاجة يا فضل واللي عندكم أعملوه وانا مستني.
وقفلت السكة في وشه.
في مكتب فضل وهو قاعد مع محسن وكمال.
محسن:عملت ايه وكانت ردة فعله ايه.
فضل بكسوف:قفل السكة ومعجبهوش الكلام.
كمال:طبيعي يا فضل مانت رايح تهدد العراف اللي اصلاً الباشا ذات نفسه بيخاف منه بس مبين عكس كده لموا نفسكم انتوا الاتنين اليومين دول ومحدش يقرب من عمار العراف نهائي لحد ما نشوف الباشا هيعمل ايه.
الباب خبط وكانت سارة ودخلت.
فضل:ايوة يا سارة في حاجة.
سارة:بقدم استقالتي يا فضل باشا واتمني تقبلها.
محسن:ليه كده يا سارة مالك وليه بتقدمي الاستقالة اليومين دول بذات.
سارة:قررت أكون في العهد الجديد ومينفعش أكون مع العراف ومعاكم وانا مش هسيب عمار.
كمال:وافق على الاستقالة يا فضل وهي حرة في اختيارها.
فضل مضي على الاستقالة و وافق على استقالة سارة من مبني الأمن العام وخرجت من عندهم.
مسكت سارة التليفون واتصلت عليا وكان عندي علم بالي حصل بسبب قوتي اللي خدتها من أوزيس ومن ماسأل.
انا:مبروك على الاستقالة يا حلوة.
سارة متفاجئة:انت عرفت ازاي ده انا لسه خارجة حالا من مكتب فضل.
انا:عيب تسألي السؤال ده للعراف يا سارة وبعدين كنت عارف انك هتعملي كده.
سارة:حبيت اكون في العهد الجديد يا عراف.
انا:طب حضري نفسك علشان عندك سفرية كمان 3 أيام يا حلوة سلام.
سارة:سلام.
في قصر العراف (القاهرة)
ماسأل قاعدة في اوضتها ومخرجتش منها زي ما انا قولتلها وكمان لميس مولعة نار وهتشيط من الغضب ومخرجتش من اوضتها هي كمان لاني أمرتها بكده قبل ما امشي.
وصلت البيت ودخلت ولقيت أمي وسوزان ونهلة وسيلين تحت ومفيش حد تاني.
انا:مساء الخير يا جماعة.
سوزان:مساء النور يا حبيبي مبروك العهد الجديد يا بطل.
انا:**** يبارك فيكي يا ماما سوزان.
سوزان بفرحة:انت قولت ايه مسمعتش كويس عيد كده تاني.
انا:يا ماما سوزان ههههههه.
سوزان جريت على حضني وحضنتها وبوستها في خدها بوسة أبن لامه الثانية.
نهي:يابختك ياختي بيقولك يا ماما وانا يقولي يا نهي ههههههه.
انا:عيب عليكي ده انت الخير والبركة يا حبيبتي وبوستها هي كمان من خدها بوسة خالية من اي شعور تاني غير أنها امي.
سيلين:انا خوفت عليك وسمعت حاجات كتير مكنتش احب اسمعها عنك ممكن نقعد ونكلم علشان عايزة افهم حياتك ايه بضبط وشكلها ايه بضبط.
انا:حاضر بس بعدين وخلى بالك محدش بيؤمرني وبسكتله بس هسيبك لانك اختي الدلوعة وبراحتك انت والصغننة اللي هناك دي ما تقومي يابت وتجيبي حضن انت كمان.
نهلة بتجري:وجت في حضني هي وسيلين وبكده أطمنت عليهم.
نهي:عايزك قبل ما تطلع في أوضة المكتب ممكن.
انا:أكيد ممكن تعالى يا ماما وانتوا كمان تعالوا احنا عيلة واحدة وكلنا مش غرباء عن بعض (انا قرأت افكار امي علشان كده جمعتهم كلهم).
انا:هقولك انا بدل ما تتعبي نفسك مين هي ماسأل واجوزتها ليه وانك رافضة الموضوع.
نهي مصدومة:انت عرفت ازاي اني عايزك في كده وبفكر في كده عمار انت دخلت الجبل صح.
انا:صح يا نهي وحصل اللي فهمتيه.
سوزان:يعني ماسأل هي ميثاق العهد الجديد صح.
انا:صح يا سوزان وقابلت ايفسون كمان.
نهلة:احنا مش فاهمين حاجة ياريت حد يفهمنا بيحصل ايه ومين ماسأل الحلوة دي اللي الواحد بيشوفها بيريل على نفسه وبيرتاح ليها ههههههه.
نهي:ماسأل تبقي جنية يا نهلة.
نهلة بخوف:احا نعم، اسفة بس اتصدمت ماسأل جنية وازاي بنشوفها اصلا.
انا:ماسأل بشرية زينا زيها ومش جنية ولا حاجة بيضحكوا عليكي يابنتي ما اديكي سلمتي عليها وشوفتيها بنفسك
ماسأل بنت راجل مهم اتعرفت عليه وحصل بينا اتفاق وشغل وعجبتني واجوزتها.
سيلين:اتمنالك السعادة هي فعلا حلوة وتستاهل وفعلا على رأي نهلة الواحد بيرتاح ليها على طول بس هتعمل ايه مع لميس.
انا:هصالح لميس بطريقتي متشلوش هم حاجة انتوا ينفع اطلع انام بقي.
الكل:اطلع يا حبيبي.
انا:اه صحيح ايمان ومي ونبيلة ونهال فين.
نهي:ايمان في اوضتها هي وبنتها، ونبيلة ونهال أكيد مع لميس لان من وقتها منزلوش خالص.
سيبتهم تحت وطلعت الاوضة عند ماسأل الأول
وأول ما دخلت من الباب لقيتها قامت مع على السرير وصحيت
ماسأل:وحشتني اوي كل ده سيبني لوحدي.
انا:حقك عليا بس كان عندي حاجة مهمة لازم تخلص.
ماسأل وهي بتقرب من ودني:مبروك العهد الجديد يا حبيبي.
انا باستغراب:وعرفتي ازاي يا روحي بالعهد الجديد.
ماسأل:حلمت بأيفسون وهي بتقولي، اه انا فقدت قوتي وبقيت بشرية بس لسه اقدر اتواصل مع العالم بتاعي عن طريق الاحلام.
انا:ماشي يا حبيبتي فهمت كلتي ولا لا.
ماسأل:لا ماكلتش حاجة مستنياك تيجي ونأكل سوا.
انا:طيب هقوم أكلم مع لميس وشوية وممكن اخدكم ونخرج نأكل برة لو لقيت لميس مش قافشة اوي هههههههه.
ماسأل:حد يكون مجوزك ويقفش دي هتكون خسرانة، بقولك ايه ما تسيبني انا أكلم معاها تكون انت خدت شاور وريحت وهاجي ابلغك عملت ايه.
انا:ماشي فكرة حلوة على الاقل هريح دماغي شوية.
دخلت الحمام وماليت البانيو ونمت فيه وفعلا غمضت عيني وماسأل كانت خرجت وراحت عند لميس وانا سرحت وافتكرت كل حاجة من يوم ما بقيت فاهم كل حاجة لحد اخر لحظة حصلت بيني وبين ماسأل دلوقتي قد ايه المسؤولية كبرت عليا وخصوصا بعد بداية العهد الجديد ودلوقتي الكل مستني الخطوة التانية من العراف هيعمل ايه بظبط ولازم تسمع وتكسر الدنيا علشان الكل يخاف.
معرفتش عد قد ايه وانا بفكر وكل ده بأخد شاور لحد ما لقيت باب الحمام بيتفتح عليا في اوضة ماسأل ولقيت لميس وماسأل بلبس البيت العادي داخلين عليا الحمام ولميس مبسوطة.
ماسأل:ارتحت ولا محتاج حاجة يا حبيبي.
انا:لا انا تمام وجسمي ارتاح وفك المهم بقيتوا حلوين مع بعض خلاص.
لميس:اه حلوين مع بعض متقلقش المهم تكون مرتاح.
انا:طب كويس اجهزوا بقي هنخرج نتعشي برة يا حلوين انتوا.
لميس وماسأل جروا يجهزوا وكانوا فرحانين اوي.
مسكت اللاسلكي وبلغت صخر انه يجهز هو ورجالة الموت ويحضر عربيتين غير عربيتي.
صخر:اؤامرك يا عراف.
رعد:هو خارج تاني ولا ايه.
صخر:اه يا رعد، بس انت بتسأل ليه.
رعد:لان العراف أعلن العهد الجديد وحياته بقيت في خطر أكتر من الاول يا صخر لازم نحلى بالنا.
صوت:الي قائد رعد في شخص على البوابة.
رعد:مين عندك يا سعد.
سعد حارس البوابة:استاذة سارة ضابط الأمن العام.
رعد:دخلها يا سعد بعد التفتيش من ياسمين. (متستغربش ياسمين تبعي من شركة حراسة لتفتيش الستات والبنات).
دخلت سارة وقعدت مع امي تحت وانا جهزت ولبست ونزلت لقيت ماسأل و لميس تحت.
انا:أهلاً يا سارة قدمتي استقالة بقي وهتوجعي دماغنا.
نهي:نعم هي قدمت استقالة ليه، ليه كده يابنتي.
سارة:عايزة اكون مع عمار في الشغل بتاعه.
ماسأل ولميس في نفس الوقت:اتلمي بدل ما نقوملك ههههههه.
سارة:ههههههه متخافوش ده انا اللي هنقلكم الأخبار هههههه.
ماسأل:كده حبيبتنا وكفاءة.
انا:انت اطورتي خالص بقيتي تقولي كفاءة كمان ههههه.
سارة خدي مفتاح فيلا من رعد واقعدي فيها الأيام الثلاثة اللي قولتلك عليهم وادربي يا سارة خلى رعد يدربك.
سارة:حاضر همشي اجيب هدوم من البيت وارجع تاني.
انا:تمام ثواني، في اللاسلكي: تعال يا رعد.
رعد بعد دقيقة:اؤامرك يا عراف.
انا:هتبعت 2 من عندك حراسة مع سارة هانم لحد بيتها ويطلعوا معاها لفوق لحد ما تخلص ويجيبوها وتيجي ومتركبش عربيتها ابعتهت بعربية مصفحة من بتوعنا.
رعد:اؤامرك يا باشا حالا تتنفذ.
سارة:عمار مفيش داعي لكل ده انا مش في خطر ولا حاجة.
انا:ياريت بعد كده اسمع كلمة حاضر بدون جدال منك.
سارة بكسوف:حاضر.
انا:يلا احنا بقي يا ماسأل انت ولميس علشان عايز ارجع انام ورايا شغل الصبح.
خرجنا أنا ولميس وماسأل وقعدنا في مطعم مشهور بس طبعا اتحجز كله بأسمي على حسابي لان محبش يكون حد عاملي جمايل خالص.
لميس:مبسوطة انك كبرت وبقيت مسيطر على كل حاجة كده بس الاهم من ده كله تفضل جنبنا بخير وسلامة.
انا:بحبك زي أول يوم عرفتك فيه ووجود ماسأل مش هيغير من حبي ليكي بالعكس انا بحبك بطريقة وهي بطريقة تانية.
ماسأل:وانا كمان بحبك اوي وانت عارف من قد ايه بحبك ومقدرش أعيش من غيرك ووافقت على كل حاجة علشانك.
في مكان بعيد منعرفش عنه حاجة
سرداب موجود تحت الأرض في إنجلترا وكان موجود 5 أشخاص وكان باين إن كلهم من بلاد مختلفة وكان معاهم شخص خامس باين من ملامح وشه أنه شخص قوي جدا وكانو كالاتي:
اقوي شخص كان اسمه الملك هاري ملك إنجلترا السابق واقوي ملك مر علي تأريخ إنجلترا كان شكله طويل وليه دقن بيضاء اوي وعينيه خضراء وجسمه معضل.
تاني شخص كان ألب رئيس اسبانيا السابق شخص قوي وبرضو جسمه وسط معضل مالهوش دقن بس عينيه زرقاء وكمان شعره طويل
تالت شخص كانت الملكة كاترين ودي قمر بجد، طولها حوالي 165 سم وبزازها مرفوعة وطيزها برضو مدوره وشفايفها تجنن بصراحه جسمها جبار وعينيها عسلي حلوة أوي ملكة فرنسا سابقاً
الشخص الرابع رئيس دولة فرنسا مايكل وباين من شكله أنه قوي جدا وعريض العضلات وطويل الشعر وبيحب يبارز بالسيف أوي
الشخص الخامس كانت الملكة فرح من أصل عربي ولبسه التأج الملكي عيونها خضراء وبزازها مدوره وطيزها عريضة وشفايفها بتلمع من حلاوتهم وباين إن ليها هيبه في الاجتماع ده لانها ملكة البرازيل حالياً
الملكة فرح:عندنا اخبار عن وجود خطر قادم لينا الفترة الجاية بس منعرفش طبيعة الخطر لسه.
مايكل رئيس فرنسا:متقلقيش يا فرح اي حد هيدخل انجلترا هيكون عندنا علم بيه قبل حتى ما يفكر يركب الطيارة من بلده انجلترا اليومين دول مش مستحملة اي مشاكل كفاية اللي فيها ولا ايه يا هاري.
هاري ملك انجلترا السابق:بص يا مايكل حالياً ملكة انجلترا هي وابنها العبيط مبوظين الدنيا بس لازم نعزلها عن الحكم وارجع مكاني تاني بس محتاجين حاجات كتير علشان نقدر نعمل كده محتاجين شخص قوي ويقدر يقف قدام الملكة.
كاترين ملكة فرنسا سابقا:انا مع قرار هاري لازم الدنيا ترجع تستقر شوية وحاليا احنا محتاجين نكون ايد واحدة علشان نقدر نواجه اي خطر جاي لينا وكمان نحمي اعضاء التنين والتفاحة الحمراء اللي موجودين في كل دولة.
الملكة فرح:عندكم حق كلكم سبوني أفكر وهرد عليكم ولو وصل لحد فيكم خبر يبلغنا فورا وهنتقابل هنا برضو.
في قصر العراف (القاهرة)
رجعت البيت وكنت هايج اوي على لميس وماسأل
انا:بقولكم ايه احنا مش هنام هنا تعالوا معايا.
خرجت وخدت مفتاح من الفيلل التانية (لكل فيلا 2مفتاح) فتحت فيلا منهم وكانت الدنيا ضلمة وتمام التمام.
ماسأل:جينا هنا ليه يا عمار.
انا:كل واحدة فيكم تطلع تأخد شاور وتجهز علشان انا هايج عليكم يا لبوة انت وهي يلا وضربتهم على طيازهم طلعوا جريوا وهي بتترج وراءهم احححححح عليهم ناااار.
دخلت الاوضة وخدت شاور سريع وظبط حالي وبعد دقائق لقيت ماسأل ولميس داخلين عليا وكل واحدة لابسة لانجيري قصير يدوب مغطي طيزها بالعافية ماسأل لبسة أسود على بشرتها البيضاء وكان يجنن عليها ولميس لابسة نبيتي على بشرتها الخمرية وكان يجنن عليها اوي
انا:وااااااو شكلكم يجنن يا قلبي ايه الجمدان ده.
ماسأل:عيونك اللي حلوة.
لميس:نجنن علشان احنا بتوعك وبس.
وبدأت ماسأل تحسس على جسم لميس وتقرب من شفايفها وتبوسها احححح عليهم ماسأل فهمت دماغي عايز منهم ايه من غير ما أكلم ولميس مستغربة وخايفة مني بس لما لقتني ساكت سابت نفسها لماسأل وبدأت هي كمان تحسس على بزاز ماسأل الطرية وداخلين في بوسة مع بعضهم وبياكلوا لسان بعض وكل ده وانا على سريري وزبري قايم قدامي عليهم.
ماسأل نزلت للميس اللانجيري وقربت من بزازها تمصهم ولميس خلاص بتنهار منها.
انا:تعالوا يا لميس.
قربوا عليا ودخلت لميس لعندي وقلعتني الشورت وخرجت زبري ومسكته هي وماسأل وبدأوا يمصوا في زبري واحدة ماسكة الرأس والتانية بتمص في الطول بتاعه بببضاني احححح تجننوا يا لبوة انت وهي اي الجمدان ده ااااااه نار من لسانك يا ماسأل وقربت دراعي من ماسأل وطيزها وبدات ابعبص فيها وهي عمالة تطلع اصوات مكتومة اااااه
قربت من ماسأل وشديتها عليا ولمست شفايفها في بوسة عميقة وفضلت ابوس في شفايفها الطرية الفراولة دي وشديت شفيتها التحتانية وبشدها بشفايفي وبمصها اوووي جامد.....ماسأل جسمها ساح وبقيت نار في ايدي سيبتها بس ايدي شغالة تحسيس على جسمها وشديت لميس لعندي وبوستها فس في شفايفها الكريز دول وفضلت أكل في شفايفها وامصها وامص لسانها وخلاص الاتنين بقوا زي الزبدة السايحة في ايديا.
قربت لميس على السرير ونيمتها على ضهرها ونزلت بوس ولحس في رقبتها وهي...اااااه وحشتني يا عمار ااااااه جسمي نار بجد بسببك وحشتني اووي يا حبيبي اوعي توقف.
وانا مش سايب فيها حتة غير وانا بلحسها وبأكلها بشفايفي وبمصها على لحمها اللي يجنن ده وايدي شغالة تحسيس في كس ماسأل وماسأل ايديها بتحسس على بزازها وشوية على جسم لميس.
ماسأل:وحشك اوي كده يا لبوة.
لميس:اوي يا ماسأل بيعرف يمتعني اوي دكر معايا.
سيبتهم يكلموا وقربت من لحم صدر ماسأل الحلو ونازل بلساني على بزها الحلو ده لحد ما وصلت للحلمة الوردي اللي تجنن دي ونفخت عليها نفسي السخن وشديتها بسناني لبرة ومصتها اووووي.....وماسأل بتموت ااااااااااه يا عمار براحة على بزازي احححححح تجنن يا حبيبي تجنن اووووي كمل مص ورضاعة من بزاز حبيبتك احححححححح،.... هأكل بزازك يا قمري انت وبدأت ارضع من بزازها بشكل دائري واشفوط حلمتها لجوا بوقي وبرضعها اووووي سيبت بزاز ماسأل وروحت أرضع من بزاز لميس الحلوين اللي بحبهم أكتر لان طعمهم أجمد وفضلت بشد حلمتها جامد بسناني وهي اااااااه براحة يا عمار ونبي ااااااااه انت عنيف اوي انهاردة وماسك ماسأل من حلمتها التانية بايدي وبضغط عليها براحة خالص لانها طرية وواقفة اوي.....ااااااااااااه يا عمار براحة يا حبيبي بزازي تعبانة ااااااااه مش قادرة كسي ولع انزل لعنده بقي.....اهدي يا ماسأل متستعجليش انا هنيكك في كل جسمك الطري ده.
خرجت الحلمة اليمين من بوقي وسيبت لميس ودخلت حلمة ماسأل الشمال في بوقي وبضغط عليها براحة وفي نفس الوقت بشفوطها لجوا بوقي وبسحبها اووووي وبمصها وبرضعووووو اووووي ولميس وماسأل نار تحت مني برضع من بزازهم الحلوين دووول.
ونزلت بلساني على بطنها وبحركه براحة خالص وشويه ونزلت على كسها الكس الوردي الفراولة الجميل ده.
ومسكت زنبورها وقعدت امص فيه وهى فى دنيا تانيه
وعماله تنزل احلى شهوه من كسها وتئن وتتاوه وانا عمال ارضع زنبورها.
وهي احااااااااااااا يا حبيبي الحس اوي الحس كسي جامد خليني اجيبهم اااااااااااااه كسي نار يا عمار كسيييي.
فضلت الحس في كس ماسأل واشفط شفايف كسها اللي بخيرها دي بتاع ربع ساعة مش قادر اسيبه وماسك كس لميس تحسيس وبعبصة لحد ما هي كمان جابتهم على ايدي بس لسه عايز أكل كس لميس الجامد ده خرجت لساني وهو غرقان من عسل ماسأل وحطيت ايدي علي كسها وقربت لساني من لميس وفضلت ألحس في كسها واشد زنبورها اوووي لبرة وهما اصواتهم غرقت الفيلا كلها وكل ده ومعايا لبوتين اجمد من بعض تحت مني.
شديت ماسأل لتحت مني وقربت زبري من كسها وبدأت أفرش كسها من أول زنبورها الواقف لحد تحت طالع نازل وهي اااااااه اااااااحححححح يا عمار كسي بقي نار نكني اوي بجد بقي ااااااااااه مش قادرة دخله ولميس قايمة بالواجب وماسكة بزاز ماسأل رضاعة ومص.
روحت منيمها على بطنها وقعدت ابوس فى ضهرها واحسس عليه وعلى كتافها وعلى رقبتها وعلى طيزها الجامدة الطرية.
وقعدت ابوس فيها واحسس عليها وفتحت فلقتين طيزها وحطيت فيها لسانى وقعدت الحس واشم انضف انسانه ممكن الواحد يقابلها لانها دائما مهتمة بنفسها وقعدن ارضع في خرم طيزها والحسه واحط لسانى جواها والحس الفلقتين من بره وابوسهم واعضهم واحسس وارضع والحس وهي ااااااااه مش قادرة حرام عليك نكني بقي ااااااااه
قمت مدخل زبري كله مرة واحدة في كس ماسأل وبدأت انيكها رايح جاي في كسها الغرقان والحلو ده وكان فعلا كسها يجنن اووووي وهي ااااااه كسي نار يا عمار زبرك بينهش في لحم كسي ااااااااه يا حبيبي ممتعني اوي دخله يا عمار.
وروحت زانق زبرى على زنبورها ونمت فوقها وانا بحك زبرى فى زنبورها لحد اما ارتعشت ومسكت فيا جامد وغرست ضوافرها فى ضهرى وحسيت انها مش حتبطل تشهق وهى بتنزل شهوتها اللى تاني مره تيجى بالطريقة دي شلال خارج من كسها
فضلت انيك في كسها واجننها اكثر وارزع في كسها وهي كسها كله سوائل وبيلمع من عسلها فضلت على الوضع ده بتاع نص ساعة انيك في كسها وافرشه وهي خلاص هتموت مني لحد ما نطقت كفاية يا عمار ابوس ايدك انا تعبت بجد ونزلت 5 مرات وانت مفيش فائدة كويس ان لميس موجودة تشيل عني خرجه بقي اااااااااه كفاية بجد هموت حطه في كس لميس يا حبيبي
قربت من لميس وقولتلها جاهزة يا لبوتي تشيلي عن اللبوة التانية شوية.
لميس:جاهزة اوي يا دكري يلا بقي دخله كسي جاهز اصلاً
قربت رأس زبري من كس لميس وضغط على فتحة كسها لحد ما دخلت رأس زبري وهي ااااااااااااه كبير اوووي ورأسه كبيرة هيفشخني، عمار زبرك حاسة انه بقي أكبر من الاول ااااااااه كنتي مستحملة ازاي يا ماسأل اااااااااه كسي يا عمار براحة يا حبيبي وفضلت رايح جاي في كسها اللي يجنن ده وعسلها مغرق زبري وهي اااااااااه براحة يا عمار اااااه ابوس ايدك نكني متعني بزبرك الحلو ده اححححححح نيك كسي يا حبيبي اححححح وفضلت انيك فيها بتاع نص ساعة هي كمان لحد ما حسيت اني هجيبهم وهي كانت جابت 3 مرات ولا اكتر
قومي يا حلوة منك ليها علشان هجيبهم قاموا الاتنين ركعوا على الارض وكل واحدة ماسكة بزازها ومقربين من بعض اووووي ومسكت انا كمان زبري وحركته شوية ونطرتهم على بزازهم وكل واحدة من التانية فضلت ترضع وتلحس لبني من على بزاز التانية وكان شكلهم يجنن ولاد الجامدين مع بعض ولسه زبري واقف وناشف عليهم بس خلاص هما مبقوش قادرين.
ماسأل:عمار انسي انا بجد كسي مبقتش حاسة بيه اياك تدخله تاني ههههههه.
لميس:مش بقولك قوتك زادت الأول كنت قوي بس دلوقتي بقيت أقوي كمان واحنا مش حملك كفاية عليك مرة يا عمار بقالك ساعة ونص بتنيك فينا هههههههه كسنا اتهري يا حبيبي.
انا:ماشي يا جزمة انت وهي هو انا طلبت منكم حاجة تعالوا في حضني علشان ننام وانتوا حلوين وجامدين كده.
خدتهم في حضني هما الاتنين وكل واحدة تبوس فيا شوية وتقولي بحبك بجد ومبسوطة اوي وكويس انك خلتنا نمارس مع بعض احنا التلاتة.
انا:بس الكلام ده ميكررش من ورايا لما هحب اجمع بينكم هنعملها غير كده هنبقي طبيعين.
لميس:أكيد طبعا يا حبيبي.
ماسأل:متقلقش مليش في البنات يا حلو انت هههههه.
وروحنا في
النوم بس قبل ما انام كنت واثق ان في خيال حد بيراقبنا يا تري مين
الي اللقاء في الجزء الثاني من السلسلة الثالثة
️
الجزء الثاني
وقفنا المرة اللي فاتت عند
ماسأل:عمار انسي انا بجد كسي مبقتش حاسة بيه اياك تدخله تاني ههههههه.
لميس:مش بقولك قوتك زادت الأول كنت قوي بس دلوقتي بقيت أقوي كمان واحنا مش حملك كفاية عليك مرة يا عمار بقالك ساعة ونص بتنيك فينا هههههههه كسنا اتهري يا حبيبي.
انا:ماشي يا جزمة انت وهي هو انا طلبت منكم حاجة تعالوا في حضني علشان ننام وانتوا حلوين وجامدين كده.
خدتهم في حضني هما الاتنين وكل واحدة تبوس فيا شوية وتقولي بحبك بجد ومبسوطة اوي وكويس انك خلتنا نمارس مع بعض احنا التلاتة.
انا:بس الكلام ده ميكررش من ورايا لما هحب اجمع بينكم هنعملها غير كده هنبقي طبيعين.
لميس:أكيد طبعا يا حبيبي.
ماسأل:متقلقش مليش في البنات يا حلو انت هههههه.
وروحنا في النوم بس قبل ما انام كنت واثق ان في خيال حد بيراقبنا يا تري مين
الخيال اللي جاي على لسانه
كنت نائمة في امان ومضلمة الدنيا كلها واخترت انام في الاوضة اللي تحت وقولت بلاش أطلع فوق لاني بخاف انام لوحدي اصلاً خرجت هدومي من الشنط وحطيتها في الدولاب ونمت بعد ما خدت شاور ولبست قميص نوم قصير.
بس قلقت من نومي على صوت عالي وواحدة عمالة تقول ااااااااه نكني جامد....بصراحة قولت اني بحلم خصوصا اني مطلقة من فترة ومحدش لمسني وبصراحة كمان هجت أوي لان صوت الراجل والست كانوا نار بجد قولت أقوم اشوف في ايه يمكن بتهيألي ولا حاجة.
خرجت من الأوضة وطلعت على السلم واحدة واحدة ولقيت أوضة من الأوض منورة قربت منها ولقيت قدامي عمار وماسأل ولميس عاملين حفلة نيك جماعي مقدرتش أمسك نفسي قعدت اتفرج من بعيد عليهم وهما رادين الباب مش قافلينوا ولقيت ايدي بتحسس على كسي محستش بنفسي عمار كان جامد اوي وزبره كبير وحلو اوي ويابختهم بيه داخل طالع في كسهم وانا نار هنا لوحدي فضلت أحسس على كسي وانا بتخيل ان زبر عمار الكبير والعريض ده بيدخل في كسي لحد ما تعبت ساعة ونص واقفة بهري في كسي لحد ما هما خلصوا مع بعض وكان عمار لسه زبره ناشف كمان احاااااااا على كده يابختهم بيه يارتني معاهم كنت زماني اتناكت من الزبر الجامد ده جريت على طول على اوضتي ونسيت اني غرقت الدنيا عسل تحت مني عند باب الأوضة ومعرفش حد فيهم شافني ولا لا ودخلت السرير ونمت.
صحيت تاني يوم الصبح وانا وسط المليطة كلها ماسأل على يميني ونايمة ملط وجسمها يجنن ولميس على شمالي وجسمها يجنن هي كمان بس الواحد وراه شغل وحاجات مش هيقضي كل يوم وطول اليوم نيك وبس
انا:لميس اصحي يلا انت وماسأل والبسوا الهدوم كاملة علشان نخرج.
ماسأل:حاضر يا عمار هقوم ده انت فصيل جسمي مكسر سيبنا ننام.
انا:ارجعوا الفيلا ناموا علشان اطمن عليكم يلا قوموا.
قمت لبست وهما كمان لبسوا ونزلت خرجت من الفيلا ورجعت القصر بتاعي الاساسي بس منستش اللي شوفته.
وانا نازل حسيت بمادة على باب الاوضة وقبل ما اصحي ماسأل ولميس لمست المادة دي وعرفت انها عسل من كس حد ولميس وماسأل مخرجوش اصلاً شكيت ان في حد هنا في البيت وافتكرت انه احا عليا انا قولت لرعد يدي لسارة مفتاح فيلا يمكن هي كمان هنا نزلت اشوف الدنيا تحت لان الأوض اللي فوق فاضية وفعلا لقيت سارة نايمة عريانة وكسها رطب
سارة جسمها واحدة ميلف رياضية يمكن في يوم نوصفه وندوقه، قفلت الباب وسيبتها زي ما هي ومشيت ولا اكني عرفت.
في قصر العراف (القاهرة)
طلعت خدت شاور وماسأل راحت اوضتها تنام ولميس نفس الكلام.
انا:صباح الخير يا نهي يا بطل انت.
نهي:يخربيتك بقالك شهور مدلعتنيش اصلاً ده انا نسيتك يابني.
انا:هو انا اقدر انساكي يا حلوة انت وحشاني اوي اوي يا مدلعة انت.
نهي:اتلم اخواتك وسوزان والناس كلها هنا ومش هيحصل حاجة.
انا:براحتي انا يحصل او لا وانت عارفة مجنون واعملها.
نهي:عارفة يا مجنون بس اتلم رايح فين على الصبح كده ومراتاتك الاتنين نايمين كل ده ليه.
انا قربت من ودنها:مكسرين من نيكة بليل هههههه يا بطل انت.
نهي:يخربيت قلة أدبك احترم نفسك انا امك يا جزمة.
انا:حاضر، ماما على فكرة انا هسافر بكرة كام يوم وهرجع عايزك تكوني عيني هنا.
نهي:هتروح فين يا حبيبي عرفني طيب.
انا:انجلترا بس متقوليش قدام حد يا نهي يلا سلام.
خرجت من الفيلا واتصلت على عامر
انا:انت فين يابني.
عامر:احا ما احنا في المقر يا عمار مانت عارف اننا بنتمرن وهناك.
انا:تمام انا جاي سلام.
صخر:على فين يا عراف.
انا:عايزك لوحدك وبس تركب جمبي في العربية ومسمعش صوتك طول الطريق ولا تقولي حراسة ولا نيلة
صخر:حاضر هههه.
خدت صخر وسوقت لمقر الفريق بتاعي وصلنا بعد ساعة ونص.
صخر:احنا هنا ليه.
انا:هتعرف كل حاجة بعد شوية يلا أنزل.
نزلت لتحت وركبنا الاسانسير واتعرف على بصمة عيني وايدي.
إيلا:نورت يا قائد وجيت في وقتك.
انا:خير في ايه يا مصيبة ارغي.
إيلا:ولا حاجة وحشتني ياعم ههههههه.
عامر:كل مرة تفتكر في حاجة وإيلا تضحك عليك برضو هههه.
انا:ماشي يا خفة انت وهي أعرفكم على صخر قائد الحراسة ودراعي اليمين.
مونيكا باعجاب:ازيك يا صخر نورتنا في المقر.
صخر:مبيردش مستني أؤامر مني.
انا:رد يا صخر عادي وأعتبر نفسك الفرد الخامس زيك زيهم وقت ما نكون هنا.
صخر:بنورك يا......
مونيكا:اسمي مونيكا يا اسمراني انت.
انا:صخر من رجالة الجحيم يا مونيكا.
مونيكا:مش فاهمة قصدك ايه يعني.
انا:هتزعل لو فهمتهم رجالة الجحيم نظامهم ايه ولا تحب تستأذن.
صخر:مقدرش ازعل منك وكمان ده شرف لينا مش زعل.
انا:رجالة الجحيم رجالة مخصية بدون خصية والعضو الذكري مبيقفش عندهم يا مونيكا فاتلمي وأهدي هههههه.
مونيكا بصدمة:احا كل الجسم ده ومعندهوش بتاع يقف يخسارة انت منك *** انت حد يعمل كده في الناس ههههه.
انا:رجالتي بتحب كده علشان يكون ولاءهم الأول والاخير للعراف مش للنسوان ويضعفوا.
إيلا:سيبك منها يا عراف وعرفنا المهمة ايه الدنيا وهنعمل ايه بظبط.
اقعدوا كلكم طيب يلا علشان الاجتماع هيبتدي
أول حاجة والمهمة هي تأمين السفر يا صخر.
صخر:تمام يا عراف متقلقش هتلاقي رجالة الموت في انتظارك وحمايتك هناك.
انا:يسافروا من النهاردة يا صخر في طيارة خاصة مش عايز مخلوق يعرف ان رجالة العراف في انجلترا وبخصوص الفيلا وكده عايزك تلبس رجالة الجحيم بعضهم لبس رجالة الموت مش عايز حتى أهل بيتي يعرفوا حاجة.
صخر:اؤامرك دقائق وتتنفذ عن اذنك.
إيلا:واحنا يا عراف هنعمل ايه بظبط.
انا:زيارتنا وراها هدفين يا إيلا الهدف الأول وهو انتهاء الشغل المطلوب منكم وهتعرفوه هناك والهدف الثاني يخصني انا وهتعرفوه برضو هناك المهم عايز الكل يجهز علشان هتسافروا انتوا كمان النهاردة بس مش عايز مخلوق يعرف انكم هناك سمعاني يا مونيكا يعني ولا خروج ولا اي حاجة.
مونيكا:حاضر يا عراف متقلقش.
إزيل:طب وانت هتحصلنا أمتي وهنقعد فين.
انا:هسافر ليكم بكرة بليل متقلقوش وهتقعدوا في بيتي اللي هناك في الجبل صخر عارف هيعمل ايه وهيأمنكم ازاي.
عامر:اشمعنا رجالة الموت هتسافر وانت عايز الوضع يبقي في امان وسكوت.
انا:هتعرف بعدين متسألش حاجات كبيرة عليك يا عامر.
قومي يا إيلا معايا هنتدرب انا وانت عايزك نخترق مبني الامن العام في أقل من 5 دقائق جاهزة.
إيلا:جاهزة يا عراف يلا بينا.
وقعدت انا على جهازي وإيلا على جهازها وبدأنا عملية الهاكينج وفعلا بعد 3 دقائق بظبط اخترقنا مبني الأمن العام وقطعنا الكهرباء عنه وقفلنا البوابات عليهم كمان.
وسيبنا علامتنا على السيستم (عين حورس).
في مبني الأمن العام.
موظف من البرمجة:يا فندم يا فندم بنتعرض للاختراق وم قادرين نوقف الهجوم.
محسن:اتصرفوا بسرعة لازم نمنع الاختراق ازاي مبني الامن العام يخترق اتحركوا.
حاولوا الموظفين كلهم واقوي ناس عندهم توقف الهجوم اللي بيحصل مقدرتش وكنا خلاص اتمكنا من كل حاجة والكهرباء قطعت عليهم.
فضل دخل عليهم:بيحصل ايه هنا وليه الكهرباء قطعت.
محسن:هجوم من هكر على السيستم وبنحاول نوقف اللي بيحصل بس الكهرباء قطعت ومش عارفين نتصرف.
فضل:شغلوا مولدات الكهرباء بسرعة.
اشتغلت فعلا مولدات الكهرباء وقدرت الموظفين تدخل على السيستم بس لقونا خلصنا وسايبين علامتنا.
الموظف:دي جماعة حورس يا فندم.
فضل:عرفت منين حددت مكانهم..؟
الموظف:لا يا فندم بس سايبين علامتهم في السيستم.
فضل:جماعة حورس، بس غريبة انهم يخترقوا مبني الأمن العام عندنا.
محسن:مين دول يا فندم.
فضل:أقوي جماعة هكرز في العالم ومنعرفش عددهم ولا اي معلومة عنهم لحد دلوقتي غير انهم بيستخدموا عين حورس شعار ليهم.
عندي في مقر القيادة بعد مرور 4 ساعات
إيلا:لسه سريع زي مانت متغيرتش ابداً.
انا:وانت لسه حنينة زي مانت وقولتلك بلاش اللي في دماغك ده.
إيلا هكمل بس إزيل قطع الكلام:انا جاهز وكل المعدات والادوات جاهزة كمان.
صخر:رجالة الموت متجه دلوقتي لركوب الطيارة يا عراف واستبدلت رجالة من الجحيم ولبستهم زيهم خلاص.
انا:جهز الطيارة التانية للفريق وتخلى بالك منهم كويس وتوديهم بيت الجبل هناك وتستاني هناك انت ورجالة الموت عايزك تستقبلني في المطار لاني مسافر بشكل رسمي وطبعا رجالة الموت تغير لبسها لبدل وشياكة.
عامر:ما تخليني معاك ونسافر سوا.
انا:مينفعش لانك عنصر مهم في الفريق وكمان انا سفري هيبقي بشكل رسمي مش زيكم.
اشوفكم على خير يا جماعة ومتقلقوش عليا هكون عندكم بكرة بليل.
خرجت من مبني المقر وركبت عربيتي وطلعت تليفوني عملت مكالمة مهمة.
انا:عايزك تقابلني في العنوان ده ...... بعد ساعة تمام.
الصوت:في حاجة ولا ايه واشمعنا العنوان ده.
انا:مفيش حاجة انا في طريقي لهناك اهوو.
بعد مرور ساعة وصلت للمكان ودخلت والدنيا كلها تمام
ولقيت الشخص نازل قدامي من على السلم.
انا:منورة يا روحي انت.
نهي:بنورك يا حياتي فهمت من مكالمتك انت عايز ايه.
انا:وحشتيني يا حلوة هاخد شاور وجايلك استنيني في الاوضة.
دخلت الاوضة بعد الشاور ولقيت نهي لبسة قميص بيبي دول يجنن عليها.
انا:واااااااو تجنني يا لبوتي انت وحشتيني اوي يا نهي
قربت لعندها ومسكت شفايفها وبوستها من شفايفها اوي وفضلت الحس في لسانها وشفايفها جامد فراولة بتتأكل هي ولميس شفايفها حكاية ونيمتها مكاني على السرير وفضلت امص في شفايفها وأكل فيهم وهي ساحت على الاخر.
جسمها نار لبوة اوي تحت مني وسايحة على الاخر
ااااااه يا حبيبي وحشتيني اوي بقالنا كتير مقربناش من بعض وانا تعبانة اوي بس ماسكة نفسي عنك.
نيكني يا عمار نيكني يا حبيبي، تعالى يا لبوة افرضي ضهرك ومسكت حمالة قميصها ونزلتها براحة لتحت بسناني وفضلت ابوس واكل في لحم كتافها وانزل براحة على بزازها الجامدة دي والطرية اوي زي الچيلي بظبط وهي بتخرج احلى موسيقي من بوقها احححححح نار يا عمار ارض بزاز ماما يا حبيبي، قربت نفسي من حلمتها ونفختها كل نفسي السخن فيها وهي بتسيح اكتر، وحطيت شفايفي على حلمتها وبدأت اشفوط في الحلمة اشفوط اوي ااااااااه تجنن بزاز نهي تجنن اوي، ااااااه ارضع يا عمار ارضع يا حبيبي ارضع بزاز امك ااااااه لسانك حلو اوي على حلماتي احححححح ريحني ياعمار انا تعبانة اوي نيكني وارضع من بزازي حلو متسبنيش غير وانت هاري جسمي كله.
قولتلها وانا هريحك يا روح عمار وهريح بزازك وكسك المبطرخ ده وخدت حلمتها التانية في بوقي وفضلت انهش فيها اوي واحطها بين سناني واشدها براحة ومع كل حركة هي تطلع اهاتها بصوت عالي
انا:بفشخ بزازك يا ماما حلو مصي يا ماما قوليلي حلو مص ابنك في بزازك وكملت لحس وعض في حلماتها الواقفة ومسكت البزة الاولي تاني وبدأت اكلها هي كمان وامصها اووووووي واقولها اي الجمدان ده يا قلبي كسم جمدانك يا لبوتي وكسها كل ده عمال يجيب عسل وهي تصوت من الحرمان ومن كسها المولع تحت.
انزل يا عمار لكسي كفاية بزازي انزل لكسي احححححح نااااااار في كسي احححححح
نزلت على بطنها بلساني الحس فيها وفي سرتها واقولها انت جامدة اوي يا نهي انت شرموطة كبيرة وهايجة اوي وهي مش قادرة خلاص هتموت وبتطلع صوتها بالعافية كفاية تسخين فيا انا مولعة لوحدي انزل ريحني والحس كسي.
قولتلها كسك نار اوي كده، قالتلي ايوة كسي نار واخلص بقي انا بقيت مولعة من تحت قولتلها سبيلي نفسك انزل براحتي يا مموس، وهي كل لما اشتمها تصرخ من الاهااات وتهيج اوي
وبسمع منها احلى احححححححح انا شرموطتك أنزل الحس كسي بسرعة يا عمار يا حبيبي بسررررررعة وصوتها بدأ يعلى قولتلها عيوني يا شرموطة عمار ونزلت لحست كسها واخدت زنبورها في بوقي وفضلت اشفوط فيه، كان زنبورها اكنه زب *** صغير من كتر ما هو واقف ومبطرخ وكسها كان يجنن اوي لونه وردي وشفايف كسها مبطرخة وكبيرة ومدلدلة لبرة اااااااه تجنن وفضلت أكل في شفايف كسها والحسها جامد وهي كل اللي عليها تطلع ااااهاتها وتقول احححححح نار يا حبيبي كمل لحس كسي يا عمار الحس كس امك يا حبيبي وريحني اااااااااااااه
وقتها سيبت كسها وقربت زبري من شفايف كسها وبدأت افرش في كسها واحدة واحدة رايح جاي واطلع وانزل بين شفايف كسها الكبيرة المدلدلة دي.
وهي ااااااااه كفاية يا عمار بجد كفاية تفريش في كسي انا محتاجة زوبرك جوايا مش تفريش.
دخله يا عمار دخله اوي كفاية دخله اااااااااه احااااااااااااا انت هايجة اوي كده ودخلت زبري في فتحة كسها ويالهووووووي على نار كسها وهي كل اللي عليها ااااااه زبرك حلو اوي بس براحة علشان كسي ضيق يا روحي اااااااه ارزع
ااااااه ارزع في كسي حلو ارزع اوي متوقفش يا عمار نيك امك يا حبيبي ولفت رجليها حوالين ضهري وزنقتني في كسها وانا رايح جاي في كسها النار الجامد ده.
وهي تطلع اهاتها وتقولي كنت وحشني يا وسخ متسبنيش تاني اااااااااه.
قولتلها هعوضك يا شرموطتي خدي في كسك خلى زبري ينهش كسك ولحمك خدي يا لبوة انت كسك مبطرخ كسك نار يا نهي يا لبوة
وهي اااااه يا حبيبي نكني اوي مترحمش كسي، انا تعبانة اوي حرام عليك كفاية انا نزلت كتير اوي وخلاص مبقتش قادرة يلا هاتهم بقي كفاية كده يا حبيبي كسي اتفشخ من زبرك.
وانا كل اللي بعمله بنيك في كسها جامد واقولها انت كسك ده نار ولا طيزك الكبيرة دي.
قومي يا نهي لفي امبري طيزك، وجبت زيت مساج من على الكومدينو ودهنت زوبري ودهنت خرم طيزها وبدات اضغط بزبري على خرم طيزها وهي اااااه لا يا عمار مش هقدر عليه زبرك كبير وفتحتي صغيرة اوي بس انا مطنشها وبدأت اضغطت اكتر لحد ما دخلت رأسه وهي احااااااااااااا لا خرجه خرجه علشان خاطري ده بيقطع فيا ااااااااااه
اهدي يا ماما طيزك هتبقي حلوة دلوقتي وهتاخد زبري كله، انت بتستهبل يا عمار زوبرك كله ايه انا هموت من رأسه بس، وقتها غدرت بيها ودخلت ربع زبري في طيزها وهي بتصرخ اااااااااااه براحة براحة على طيزي يا حبيبي بدأت احس بالمتعة دخل حتة كمان من زوبرك الحلو ده.
وبدأت ادخل جزء تاني وبدأت اروح واجي وانيك في طيزها الحلو دي والكبيرة اوي خرمها ضيق اوي بس لازم انيك طيزها وفضلت انيك طيزها بتاع 10 دقائق وهي قافشة على زوبري وانا بضربها على طيزها جامد وبتحمر اوي وبتقولي كفاية ااااااه.
وخرجته وقتها من طيزها ودخلته في كسها وهي مأمبرة طيزها وكسها لورا وفضلت انيكها واضربها على طيزها وهي جسمها أبيض وبيلمع ومحمر من كتر الضرب على طيزها
كفاية حرام عليك انا تعبت انا مش قدك انا جبت كتير اوي كفاية بتنيكني بقالك ساعتين ااااااااااااه يلا هاتهم بقي قولتلها هجيبهم في طيزك يا لبوة ودخلت زبري تاني في طيزها وفضلت انيكها اوي اوي رايح جاي ومش راحم كسها
خرجت زبري من كسها وهي قربت شفايفها ولسانها من زبري وفضلت تمص فيه لحد ما قولتلها هجيب يا شرموطة وهي فتحت طيزها بايديها وقالتلي يلا دخله وهاتهم جواها وفعلا مكملتش 5 دقائق نيك فيها ونطرت لبني كله في طيزها وهي احححححح نار يا عمار انت نزلت بركان لبن انا حاسة بطعم اللبن في بوقي وشكله ملئ بطني اي كل الكمية دي احححححح انا هموت عليك انت جميل اوي وبتنيكني حلو اووووي يخربيتك فرهدتني بقالك ساعتين بتنيك فيا ااااااه كسي مش قادرة
خدتها في حضني لحد ما هديت ودلعتها بكلامي الرومانسي واعجابي بيها وبجمالها الحلو اللي لسه مستمر لحد دلوقتي وعينيا راحت في النوم فوقت عليها وهي بتبوسني في خدي.
نهي:حبيب قلبي انت، كنت فاكرة اننا مش هنعمل كده تاني لانك غبت عني كتير اوي.
انا:حقك عليا بس انشغلت جامد بس نويت اعوضك وحبيت ادلعك النهاردة قبل ما اسافر بكرة يا حلوة انت قومي يلا ناخد شاور مع بعض ونلبس علشان نرجع البيت
ودخلت الحمام بيها وطبعا عملت معاها واحد صح الصح تحت المياة وجسمها جنني وزبري وقف عليها تاني وهي المياة نازلة بين بزازها ومغرقة جسمها كله كان لازم انيكها تاني واطفي اشتياقي ليها وحرقان نارها اللي في كسها المتناك ده والمرة دي جبتهم على بزازها.
وكملنا الدش تحت المياة واحنا حاضنين بعض.
خرجنا من الحمام ولبسنا وظبطنا كل حاجة وكانت مبسوطة اوي ووشها رجع يضحك وبقي احلى من الأول كانت مشتقالي وانا فعلا مشتاق ليها اوي متعة النيك معاها مختلفة عن لميس وماسأل.
واحنا على الطريق حبيت اكلم معاها شوية بخصوص الاسرار اللي عرفتها.
انا:بقولك يا نهي.
نهي:قول يا حبيبي خير.
انا:هحكيلك حاجة بس عايزك تمسكي اعصابك وتفكري معايا.
نهي:قول يا حبيبي.
انا:انا عندي اخوات غير سيلين ونهلة.
نهي:انت بتكلم جد اخوات مين تاني هو ابوك كان مقضيها من ورايا كل شوية مع واحدة.
انا:معرفش يا نهي بس هو كاتب كده في مذاكرته اللي قراتها في مقر الجحيم المفروض اننا 3 بنات وفي ولدين غيري.
نهي بغضب:وانت لقيت نهلة وسيلين ناقص كده بنت والولدين.
انا:ممكن متضيقيش نفسك وهفهمك كل حاجة لما اوصلهم وافهم.
نهي:حاضر يا حبيبي، تعرف معلومات عنهم طيب.
انا:البنت التالتة اسمها أسيل والمفروض ساكنة في المهندسين وده العنوان اللي كتبه ابويا بس لسه مبعتش ناس وسألت.
نهي:دور على أسيل الأول دي بنت ومينفعش نتأخر عنها ويمكن مامتها عايشة وانا أوعدك هعاملهم زيك بظبط زي ما عاملت نهلة وسيلين.
انا:تسلميلي يا حبيبتي.
طلعت تليفوني وعملت اتصال لعامر
انا:بقولك ايه في بنت اسمها أسيل ساكنة في المهندسين عايزك تسأل عنها وتعرفلي كل حاجة في أسرع وقت قبل ما تسافر.
عامر:حاضر يا عمار بس اديني حتى اسمها ثلاثي.
انا:أسيل محمد عزت.
عامر:دي صدفة ولا دي اختك.
انا:ملكش فيه يا عامر نفذ الأمر وانت ساكت.
نهي:كويس ياريت تقدر توصلها قبل سفرك وكمان الولاد لما ترجع لازم تعرف اماكنهم فين خلى حد يتابع الموضوع لحد ما ترجع.
انا:حاضر ومتجبيش سيرة قدام حد.
وصلت امي للبيت وكملت طريقي وباقي مشاويري.
في مقر شاتاي في تركيا
كولكان:كويس انك بخير ياباشا وقدرنا نخرجك من هناك من غير اي مشاكل.
شاتاي:من غير مشاكل ازاي والعراف عرف هويتي وشخصيتي وأكيد كمان عرف اسماء الاعضاء كلها.
اكتشا:مش مهم يعرف او لا المهم انك في بلدك ومكانك وانت الاقوى يعني لو فكر يجيلك هيندم.
شاتاي:العراف مش غبي علشان يخلص على اعضاء التنين في بلدهم واماكنهم علشان كده مش هعمل دوشة ولا هيصة وهطلب اجتماع معاهم في نهاية الأسبوع بعد 4 أيام.
اكتشا:بظبط كده وانت قادر انك تحمي نفسك وتحميهم معاك.
كولكان:مش هنقابل جماعة التفاحة الحمراء طيب ونعرف منهم ايه حاجة.
شاتاي:لا سيبهم مع نفسهم لان مش عايزهم دلوقتي متنساش اجتماع العهد الجديد بتاع العراف.
كولكان:متقلقش هرجع مصر واتابع الوضع بنفسي ياباشا.
اكتشا:روق بقي يا باشا وتعالى معايا عايزك.
قام شاتاي مع اكتشا لاوضة النوم.
اكتشا:استناني هنا دقيقة وراجعة.
شاتاي:ضرب حباية فياجرا وبقي جاهز للمعركة.
خرجت اكتشا لابسة قميص بيبي دول اسود قصير وقربت عليه بس هو مستناش وهجم على بزازها وقفش شفايفها وهاتك يا مص وبوس شوية وبدا يطلع بزازها من القميص ويمص فيهم وايدة التانية بتحسس علي كسها وهي قافشة في ضهره
شاتاي فضل يرضع بزها وقلعها القميص وبقت ملط قدامه بدا يحرك زبه عليها من بره وهي تعض علي شفايفها قالها نامي علي بطنك نفذت بسرعة وقعد يحسس علي كسها من ورا لحد ما هاجت على الاخر وبقت ماية كسها شلال
ورشق زبه مرة واحدة في كسها وهي اااااااااه احااااااااااااا براحة كسي وجعني ااااااااه ارزع جامد جامد اوي كسي بياكلني زبرك حلو كمل اووووي
وكل شوية يسمع شهقة منها تهيج علي الاخر طبعا شاتاي فضل يدخل زبره ويطلعه لحد ما حس انه هجيبهم بعد نيك عشر دقائق متواصل جبهم علي بزازها وهي حسيت بالنار وفضلت تقول احححححح لبنك سخن اوي.
اترمي شاتاي جمب اكتشا وهي مكنتش نزلت عسلها وكانت نار بس مش قادرة تكلم.
شاتاي:معلش يا اكتشا عارف اني مطولتش بس تعبان.
اكتشا:ولا يهمك يا حبيبي ونامت في حضنه بس بينها وبين نفسها بتقول:احا امال لو مكنتش واخد الحباية كنت هتجيبهم في دقيقة.
بعد نصف ساعة خرجت اكتشا من حضن شاتاي وبعدت عنه وطلعت تليفونها وعملت مكالمة مع المجهول.
اكتشا:انا زهقت كفاية جسمي بقي للناس الزبالة وانت عارف اني مش كده.
الصوت:عارف ومتقلقيش هانت اوي ونخلص من كل ده المهم ايه الجديد.
اكتشا بحزن:حاضر، الجديد انه هيقعد مع جماعة التنين بعد 4 ايام من دلوقتي.
الصوت:تمام كملي شغلك يا اكتشا وقريب هتخلصي من كل ده باي.
وصلت لشركة سياحة وكان لازم اروح هناك.
انا:عندي معاد مع المديرة ضروري بلغيها.
السكرتيرة:اقولها مين يا فندم.
انا:عمار العراف.
دخلت السكرتيرة على المديرة وبلغتها اسمي وهي مستنتش دقيقة وخرجت تستقبلني بنفسها.
ميرڤت:وحشتني كل ده مبتسألش خالص.
انا:وحشتيني أكتر يا ميرڤت اخبارك ايه (اخت نبيلة حماتي من السلسلة الأولي ومظهرتش تاني).
ميرفت:مانت اللي مش حطتني في السلسلة الثانية وانا مالي ههههههه.
انا:عايزك تحجزيلي رحلة لانجلترا على اقرب طيارة طالعة بكرة بيزنسس كلاس.
ميرفت:هحاول اتصرفلك في حجز يكون هيطلع بكرة بس انت ناوي على كام يوم.
انا:خليها تذكرة مفتوحة ولو عوزت ارجع هكلمك تستنيني.
ميرفت:تمام يا عمار هظبط كل حاجة وهكلمك.
خرجت من عند ميرفت واتصلت على عامر
انا:ها وصلت لحاجة يا عم انت.
عامر:العنوان زي ما هو بس في مشكلة ..............
الي اللقاء في الجزء الثالث من السلسلة الثالثة
الجزء الثالث
وقفنا المرة اللي فاتت عند.....
خرجت من عند ميرفت واتصلت على عامر
انا:ها وصلت لحاجة يا عم انت.
عامر:العنوان زي ما هو بس في مشكلة.
انا:خير يا فقري مشكلة ايه أرغي.
عامر:لازم نتقابل يا عمار وبعدين نكلم.
انا:ماشي يا عامر قابلني في كافية...... بعد نصف ساعة.
قفلت مع عامر واتصلت على رعد
انا:بقولك ايه عايزك تبعتلي عربيتين رجالة على العنوان ده في اسرع وقت.
رعد:حاضر يا عراف معلش سؤال هو صخر فين.
انا:صخر في شغل يا رعد وانت المسؤول دلوقتي عن البيت وعن حراستي.
رعد:هبعتلك مع الرجالة جبل يا عراف متقلقش هو الدراع اليمين لصخر.
انا:تمام يا رعد بسرعة بس وخلى جبل يتصل بيا لما يوصل.
قفلت مع رعد واتحركت بالعربية ناحية الكافية ومش مطمن للي هيحصل.
في قصر العراف (القاهرة)
نهي وصلت البيت ودخلت لقيتهم كلهم تحت وصاحيين.
ماسأل:نورتي يا ماما كل ده فينك احنا مرضناش نتغداء من غيرك.
نهي:كنت في مشوار مهم مع عمار يا ماسأل وجيت اهو معلش هأخد شاور سريع وأنزل نتغدي.
سيلين:ماما نهي عوزاكي شوية.
نهي:تصدقي ماما طالعة منك عسل زيك حاضر من عيوني تعالى معايا.
طلعت نهي امي وسيلين لفوق.
سيلين:اسفة مش هطول عليكي بس انا عايزة اطلب منك طلب وتخلى عمار يوافق.
نهي:قولي يا حبيبتي وهحاول معاه.
سيلين:عايزة اشوف لؤي يا ماما وحشني اوي وندي كمان وحشتني.
نهي:ندي اتصلي بيها تجيلك يا سيلين لكن لؤي لازم اخوكي يوافق على كده هنستني لما يرجع وهكلم معاه.
سيلين:خلاص ماشي شكرا يا ماما هسيبك بقي.
خرجت سيلين ونهي دخلت الحمام وخدت شاور محترم وافتكرت كل لحظاتنا الحلوة اللي حصلت من شوية وهي مبتسمة وفي نفس الوقت ضميرها بيوجعها ازاي مستمرة في كده معايا.
عندي في العربية على الطريق
انا:ازيك يا جدي عامل ايه.
وهدان:حبيبي يا عمار اخبارك انت ايه يا حبيبي.
انا:فل يا جدي، بقولك ايه عايزك في حاجة ضروري.
وهدان:قول يا حبيبي.
انا:عايزك تجهز اجتماع للعيلة بعد اسبوع من النهاردة وعايز الكل يحضر وكمان سيب رسالة لشيوخ الجحيم اني مستني منهم التقارير اللي طلبتها اخر مرة يومها.
وهدان:حاضر يا حبيبي.
انا:وفي حاجة كمان اسمعني كويس اوي ............
خلصت مكالمة مع جدي وهدان ووصلت عند الكافية بس منزلتش من العربية.
اتصلت على جبل لقيته كنسل عليا وبعدها بدقيقة وصلت عربيتين الحراسة ونزلوا أمنوا دخولي للمكان.
عامر:ليه الحراسة مانت من امبارح بتتحرك من غيرها في مشكلة ولا ايه.
انا:مفيش مشاكل ولا حاجة بس مش ضامن اليوم هيمشي ازاي المهم مشكلة ايه اللي عايزني فيها.
عامر:بص يا عمار انا مش عبيط وعرفت ان اللي بتدور عليها دي اختك أسيل من ابوك بس يا صاحبي في مشكلة أسيل مش عايشة لوحدها امها معاها.
انا:وفيها ايه يا عامر ما أكيد وارد تكون امها عايشة يعني.
عامر:لا مش لوحدها يا عمار أسيل وامها وجوز امها واخوها من جوز امها.
انا:نعم مرات ابويا اجوزت بعده راجل تاني قومي معايا يا عامر.
عامر:على فين يا عمار...؟
انا:هتعرف على الطريق
خرجت من الكافية والحراسة ركبت هي كمان واتحركت على المهندسين عنوان أسيل اختي.
بعد ساعة وصلنا للعنوان.
عامر:انت بتستهبل انت جاي بالحراسة لبيت اختك انت كده هتخوفهم.
انا:انزل ومسمعش صوتك خالص.
جبل:اؤامرك يا عراف هنطلع معاك ولا ايه الوضع.
انا:هتسيب 2 قدام الباب و2 على السلم في كل دور وهتطلع معايا انت وواحد.
جبل نفذ الكلام وهما كانوا دورين ساب 6 رجالة وطلعنا باتنين وجبل.
خبطت على الباب وسمعت صوت راجل كبير بيقول مين.
انا:عمار العراف افتح.
فتح الراجل الباب وباين عليه الخوف بسبب الحراسة والرجالة.
الراجل:مين حضرتك يا فندم.
صوت ست من وراه:مين حضرتك يا استاذ.
انا:انا عمار العراف يا استاذ محمد.
محمد:حضرتك تعرف اسمي كمان.
الست:اتفضل يا استاذ عمار نخدمك ازاي.
عامر:مش هنكلم من على الباب يا استاذة بعد اذنك يعني.
دخلنا البيت وجبل دخل معايا هو والحارس وقعدنا كلنا في الصالة.
الست:مين حضرتك بقي علشان بشبه على اسمك.
انا:عمار محمد عزت العراف عرفتي انا مين ولا برضو بتشبهي.
الست بقلق:انت ابن محمد العراف طليقي صح.
انا:ايوة صح فين أسيل.
محمد جوزها:بتسأل عن بنتي ليه وتعرفها منين اصلاً.
انا بعصبية:بنتك منين ان شاء **** دي بنت ابويا محمد العراف وانا اخوها واحسلك تسكت.
محمد بعصبية:انا مش هخاف منك ولا من حراستك اللي معاك دي واطلع برة.
عامر ادخل:نصيحة مني بلاش نعمل مشاكل لان اللي قدامك ده شخصية انت مش قدها ومراتك عارفة كده كويس.
انا:أسيل فين يا رحمة.
رحمة:برة في الكلية وانسي انها هتيجي معاك اسيل.
واحنا بنكلم الباب اتفتح من بنت شابة جميلة في بداية العشرينات وجمالها رباني.
أسيل:في ايه يابابا واي الحراسة اللي على السلم دي والدنيا مقلوبة ومين الناس دي.
محمد:مفيش حاجة يا حبيبتي الاستاذ يبقي عمار محمد العراف.
أسيل:نعم غريبة اسمك زي اسمي يعني بس انا اسمي مفهوش العراف.
انا:انا أخوكي الكبير يا اسيل وجيت اكلم معاكي لما عرفت مكانك وعرفت انت فين.
أسيل:اخويا ههههه وفين ابويا كمان ولا لسه فاكرين اني عايشة ما ابويا رماني زمان وانا معرفش عنه حاجة ورمي امي في الشارع انا مليش غير اب واحد وهو محمد اللي قدامك ده والتاني مجرد اسم في البطاقة.
انا بعصبية:انت ملكيش غير اب واحد وهو محمد العراف واكلمي عدل يا اسيل وبلاش عصبية ونكلم بهدوء.
أسيل بزعيق:مفيش كلام بينا اتفضل اطلع برة....وهي بتكمل كلامها دخل ولد في سن ال18 سنة او 17 سنة.
الولد:هو في ايه وانتوا مين ولسه هيهجم عليا بس جبل وقف قدامه ومسكه.
رحمة:سيب الواد سيبه بقولك.....عمار خليه يسيب ابني بقولك.
أسيل:سيب اخويا احسلك بدل ما اتصل بالبوليس انت فاهم.
عامر أدخل في الكلام:سيبه يا جبل...بس جبل مبيسمعش كلام حد غيري لحد ما نطقت وقولتله سيبه يا جبل.
انا:اتصلي بالبوليس يا أسيل انا مش همشي من هنا غير لما نكلم وتتكلمي عدل معايا.
أسيل:ماشي خليك قاعد واستني اللي هيحصلك بقي مسكت أسيل التليفون واتصلت بالشرطة فعلا.
بعد ربع ساعة في سكوت وبرطمة من أسيل وانا بكل برود مبردش عليها الباب خبط والبوليس وصل ودخل مقدم ومعاه عساكر.
أسيل:الشخص ده اتهجم علينا يا فندم وزي ما شوفت في حراسة على السلم وجوا البيت كمان.
عامر:مفيش حاجة يا فندم احنا أهل وده اخوها الكبير اصلاً.
المقدم:قوم معايا يا استاذ انت.
انا:انت بتكلمني انا ...!
المقدم:اه بكلمك انت قوم بقولك.
جبل لسه هيدخل وقفته عنده استني يا جبل.
انا:شكلك متعرفنيش بس عادي هخليك تعرفني انا عمار العراف سمعت عني ولا تحب تسمع.
المقدم بخوف وقلق:حضرتك العراف ضابط الأمن العام وكمان كبير العرافين.
انا:ايوة انا تحب بقي يحصل فيك ايه علشان اسلوبك الزبالة ده.
المقدم بخوف:انا بشوف شغلي ياباشا وحقك عليا انا اسف عن اذنكم.
انا:اذنك معاك اتفضل يا سمير وياريت تخلى بالك بعد كده.
سمير المقدم بصدمة:حضرتك تعرف اسمي ازاي.
اسيل:انت هتسيبه ياباشا بقولك بيتهجم علينا وعايز يضرب ابويا.
المقدم سمير:اسف يا استاذة مقدرش أعمله حاجة ده العراف.
رحمة:خلاص يا اسيل اتفضل يا حضرت الضابط تقدر تمشي.
أسيل:خلاص ايه، انت مش شايفة اسلوبه وطريقته معنا.
رحمة:عمار انا اسفة على أسلوب ابني تجاهك بس ده اندفاعه بسبب اخته.
انا:انت تسكتي خالص لان حسابي معاكي بعدين على اللي حكتيه لبنتط وكدبتي عليها فيه ابويا انا راماكي في الشارع وسابك ولا انت اللي هربتي منه لما عرفتي حقيقة عيلتنا وحرمتيه من بنته الصغيرة اللي يدوب لسه عندها سنتين ومكنتش تعرف اي حاجة وانت عارفة ومتأكدة انه مخلف ولد وكنتي عارفة اسمي ومكاني بس ازاي حبيتي تكدبي وتحوري على بنتك وتحكيلها حاجات تانية طول عمرك طماعة يا رحمة وابويا كان مكفيكي وزيادة بس انت واطية.
رحمة بصدمة اني عارف كل حاجة:انا اسفة بس كان لازم اهرب منه مكنتش بحبه وكنت بحب محمد وابويا رفض يجوزني محمد ووافق على محمد العراف بسبب انه غني.
انا:ابويا متقدمش ليكي اصلا هتحوري تاني ابويا اجوزك علشان يحميكي من اعمامك لما ابوكي مات وكانوا عايزين ياكلوا ورثك
أسيل:كلام الاخ ده صح انت كدبتي فعلا عليا وابويا مش رماني وانت اللي هربتي.
انا:للاسف دي الحقيقة وامك كدابة وخاينة وهربت من ابويا ورفعت قضية وطلقها ووقتها اجوزك الاخ اللي واقف جمبها ده وبتقوليله يابابا وهو اصلا ميستاهلش كلمة بابا لانه خاين زيها اقسم على روح ابويا لو مكنتيش اختي كنت قتلت امك دلوقمممءکو.
تي لان تمن خيانتها هو الموت بس هسيبها علشانك كفاية بتكرهيني بسببها وانت حرة في قرارك وده رقمي لو عوزتيني اتصلي بيا قبل بكرة الساعة 7 لاني مسافر سلام.
خرجت من عند أسيل وانا ماسك اعصابي بالعافية.
فوق عند أسيل وامها.
أسيل:ممكن افهم بقي الحقيقة وهو بيكلم وبيقول الحقيقة ولا لا احكيلي بقولك.
رحمة:اه دي الحقيقة انا هربت فعلا من محمد العراف لما اجوزني ومكملتش سنتين معاه وهربت كنت حبلت فيكي وعندك سنة واللي كنت بخاف منه كان مات اللي هو ابويا وقررت ارجع لمحمد علشان هو بيحبني وانا بحبه واجوزت بعد العدة بتاعتي وانت كبرتي وفضلتي تسألي عن ابوكي وحكيتلك اللي تعرفيه.
أسيل بعياط:ليه كدبتي ليه تحرميني من اهلي واخويا وابويا.
رحمة:خوفت اخسرك ومكنتش اعرف ان عمار يعرف كل حاجة عنك.
محمد:أسيل اهدي وكفاية عياط ومفيش حاجة حصلت مش انا بابا وبتحبيني.
أسيل:انت اه ربتني وحبيتك بس عمري ما نسيت ابويا الحقيقي ودلوقتي اخويا ظهر واتعاملت معاه وحش لاني كنت فاكره انهم وحشين ورموني حرام عليكم بجد ليه تعملوا فيا كده وجريت أسيل فتحت الباب ونزلت للشارع.
انا:تعالى يا حبيبتي كنت عارف انك مش هتستحملي وهتنزلي.
جريت أسيل وقتها في حضني اكني اعرفها من زمان الدم بيحن يا جماعة.
أسيل:انا اسفة و**** ضحكوا عليا وفهموني حاجات تانية انا بكرهم بجد ممكن اجي معاك.
انا:حاضر يا حبيبتي بس أهدي تعالى اركبي.
كل ده وامها ومحمد شايفينها من فوق.
انا:أسيل استنيني هنا هعمل حاجة واجيلك
خدت بعضي وطلعت عند رحمة ومحمد ومعايا جبل.
رحمة بقلق:عايز ايه تاني مش خدتها وارتحت.
انا بشدة:لو شوفتك حتى بتحاولي تتصلي بيها او تكلميها هموتك يا رحمة انت والخول اللي جمبك ولسه مش هسيبك بس حسابك هيكون بعدين هعيشك في جحيم زي مانت قبلتي على نفسك الوساخة والشرمطة انا مرضتش احكي قدام بنتك انك زنيتي مع الخول ده وانت لسه في العدة بتاعتك بس حسابك هيجي يا رحمة احسلك اختفي من حياتها.
رحمة من كتر الصدمة واني عارف كل حاجة وازاي عرفت كل ده وقعت من طولها وانا نزلت وسيبتهم.
نزلت العربية وكان عامر وأسيل مستنيني في العربية تعال يا جبل سوق انت.
أسيل عمالة تعيط ومش قادرة تأخد نفسها وتعبت من كتر الصدمات اللي عليها.
انا:ممكن تهدي علشان خاطري انا جنبك خلاص اهو ومحدش هيقدر يكدب عليكي ولا حتى يجي جمبك تاني ولو عايزة تكوني مع مامتك معنديش مشكلة.
أسيل بعياط:مجبتش سيرتها تاني انا سمعت كل حاجة لاني طلعت وراك دي واحدة وحشة اوي.
انا:اهدي طيب يا حبيبتي تحبي نروح نأكل حاجة خفيفة وبعدين نروح أعرفك على اخواتك وعيلتك الجديدة وهتحبي نهي اوي.
أسيل بهدوء شوية:نهي مين واحنا لينا اخوات تانية يا عمار.
انا:هتعرفي كل حاجة بعد شوية.
خدت أسيل والعربية اتحركت على القصر ووصلنا بعد ساعة وهي لما شافت الحراسة والتشديد وان الكمبوند كله بتاعي عرفت ان اللي شوفته قدام الضابط صح واخوها حد مهم جدا.
انا:نورتي بيتك يا حبيبتي.
أسيل:عايزة اكلم معاك قبل ما ندخل البيت ممكن.
انا:انزل يا جبل واستناني برة العربية.
أسيل:اسمعني وبلاش تقطع كلامي، انا عارفة اننا اتقابلنا دلوقتي بس انا من صغري وانا حاسة بوجود ابويا جمبي وفعلا لما كان عندي 15 سنة جالي في الحلم راجل جميل وغريب وقالي انا محمد العراف باباكي ومتقلقيش اخوكي هيعرف بوجودك قريب اوي بس هو دلوقتي صغير زيك عيشي على آمل ان اخوكي هيجيلك واسمه عمار يا أسيل، انا مش بكدب عليك و**** وحلمت بالحلم ده فعلا ومن يومها وانا بحلم باليوم اللي هتظهر فيه وهتجيلي فيه وحبيتك بسبب كده علشان كده انا عايزة اكون جمبك ومعاك واكون وسط اخواتي ولو حد سألك على امي ياريت متقولش حاجة غير انها ماتت.
انا:انت متأكدة من قرارك يا أسيل.
أسيل:اه متأكدة يا عمار بس بلاش تأذيها سيبها كده تعيش بعذابها أوعدني يا عمار.
انا:حاضر يا أسيل يلا ننزل.
نزلت من العربية وأسيل جت جمبي وحضنتني ودخلنا البيت والكل قاعد مستني وصولي.
انا:مساء الخير يا جماعة.
ماسأل:مساء... انت اجوزت تالت ولا ايه احيه عليا يا لميس الحقيني.
نهلة:يخربيت كده انت اجوزت ثالث واحدة يا عمار هههههه.
أسيل مستغربة وبتضحك:في ايه مالكم اجوز او لا هو حر.
سيلين:اهدوا يا جماعة نفهم في ايه الأول.
لميس نزلت من فوق:عمار اللي في دماغي لو صح قول على نفسك يا رحمن يا رحيم انت اجوزت.
انا:يخربيتكم اهدوا هفهمك ما تكلمي يا نهي.
أسيل في ودني:هي دي نهي اللي قولتلي عليها.
انا في ودن أسيل:نهي امي وحبيبة قلبي وهتحبك اوي ولو حبيتي تقولي ليها ماما قولي ليها براحتك انت حرة.
ماسأل بغيظ:انتوا بتكلموا في ايه ما تنطق يا عمار مين دي.
نهي:دي أسيل يا عمار صح.
انا:صح يا ماما ههههههههههه.
نهي:تعالي يا حبيبتي في حضني، جريت أسيل في حضن نهي امي لانها مكسورة ونفسها في ام حقيقية تكون محترمة وتحبها فعلا.
أسيل:اول ما دخلت حبيتك و**** انت جميلة اوي يا ماما نهي.
لميس:انا مش هتشل لوحدي انطق يا عمار مين أسيل هانم دي كمان.
خرجت أسيل من حضن نهي وبتضحك وبتقرب مني:أحب اعرفكم بنفسي أنا أسيل حبيبة قلب عمار وحضنتني بنت المجنونة ههههههههه.
ماسأل:بت انت هقوم اجيبك من شعرك انت مين انطقي.
أسيل بضحك:أخته يا مجنونة انت وهي ههههههههههههه حد يجوز اتنين يابني ده انت جبت لنفسك مشاكل الدنيا.
نهلة وسيلين:اخته ازاي يعني
انا:أسيل محمد العراف اختكم الوسطانية يا جزمة انت وهي ودول يابنتي سيلين اختك الكبيرة ونهلة اختك الصغيرة.
البنات جريوا في حضن بعض وفرحانين ببعضهم وبكده اتلم شمل البنات
ماسأل:مجنون يا عمار لو مكنتش نطقت كنت هموتك بجد ههههههه.
انا:مقدرش احب غيركم يا حلوة انت وهي بس يمكن اجوز تالت فعلا معرفش الأيام مخبية ايه.
لميس:ابقي ورينا كده هتعملها ازاي من ورانا علشان ندبحك هههههه.
انا:أسيل البيت بيتك يا حبيبتي واي حد يزعلك قوليلي او قولي لماما نهي وهي هتتصرف وبعدين البنات كلها هنا هيحبوكي لاننا منعرفش ولا غدر ولا خيانة ولا نفاق هنا الكل بيحب بعضوا وبس.
أسيل:ممكن اطلب منك طلب يا عمار.
انا:اطلبي يا حبيبتي.
أسيل:عايزة انام في حضنك النهاردة بعد اذن ماسأل ولميس طبعا.
لميس وماسأل:عادي يا حبيبتي انت اختنا احنا كمان ومن حقك تنامي مع اخوكي.
انا:عندي فكرة حلوة اوي هنام احنا الاربعة مع بعض انا وانت وسيلين ونهلة.
نهلة وسيلين:فكرة تحفة بجد يلا بينا في اوضتك الكبيرة بقي.
خدت البنات وطلعت الاوضة ونمت فعلا وسطهم وحسيت قد ايه اني مرتاح ومبسوط ان حمل كبير من اسرار ابويا ارتحت منه واطمنت على اخواتي البنات وفي حضني دلوقتي.
في بيت الجبل انجلترا
وصل عامر والفريق ومعاهم صخر والحراسة كمان.
صخر:الدنيا كده تمام والحراسة جاهزة حوالين البيت.
عامر:كويس اوي يا صخر بس عايزك ترتاح بقي النهاردة علشان لما عمار يوصل بكرة تكون جاهز لاستقباله انت والحراسة.
إيلا:صخر انت بتحمي عمار ليه وليه اصلا تسمحوا للجحيم يعمل فيكم اللي بيحصل ده.
صخر:احنا كلنا ايتام منعرفش ابونا مين ولا حتي امنا مين كبرنا على العهد وان العراف هو ابونا والجحيم بيتنا أيا كان مين العراف وقتها كل عراف جديد احنا في حمايته وخدمته.
مونيكا:ايه هو الجحيم ده اصلاً.
صخر:ده جيش العراف اقوي رجالة في العالم مدربة أعلى مستوي.
إزيل:عددكم كبير يعني.
صخر:بتعرف تعد لحد كام هههههههههه أسيبكم بقي.
إيلا:دائما نعرف ان عمار قوي وشجاع بس أول مرة اعرف ان عيلته كمان قوية كده.
عامر:عمار راجل ويستاهل كل خير ولازم نكون دائما في ضهره ولا ايه.
مونيكا والكل:أكيد يا عامر.
في مكان مجهول في انجلترا
الملكة فرح:وصلتنا اخبار جديدة ان العراف جاي انجلترا بكرة بليل منعرفش لسه عايز ايه ولا جاي ليه اصلا.
هاري:وجوده خير لينا لو جاي كصديق ولو جاي في شر يبقي هو عدو لينا.
الملكة كاترين:هاري انت بتهزر صح هتخلى اقوي شخص على وجه الارض يكون عدو لينا احنا لازم نكسب صداقة العراف خصوصا لو عايزين ننتقم من جماعتنا القديمة.
مايكل:كاترين عندها حق يا هاري لازم نتواصل مع العراف لما يوصل ونشوف سوا جاي في خير او شر هنقف معاه بس ياريت هو يوافق اصلاً.
المكلة فرح:وانا معاكم في القرار ده ولازم نستعد لاستقباله في المطار.
صحيت تاني يوم الصبح وقمت من جمب البنات براحة علشان محدش فيهم يصحي وينزعج وروحت على أوضة لميس لقيتها صاحية.
لميس:صباح الفل يا حبيبي.
انا:صباح الجمال يا قلبي انا مسافر النهاردة يا لميس ومعرفش هرجع امتي بس مش هتأخر يا حبيبتي.
لميس:رايح فين يا عمار طمني.
انا:انجلترا يا لميس ورايا شغل هناك.
لميس:سفرية عادي يا عمار ولا حاجة تانية طمني عشان خاطري.
انا:عادية يا قلبي خلى بالك انت من نفسك ولو عوزتي تخرجي او حاجة هتكون الحراسة معاكم.
لميس:حاضر بس اتصل بيا كل شوية وطمني عليك يا حبيبي.
انا:حاضر يا حبيبتي هقوم اكلم مع ماسأل برضو وهلبس واجهز يكون الكل صحي علشان اودعكم.
خرجت من عند لميس عملت مكالمة تليفون
انا:عايزك في شقتك ساعة وهجيلك استنيني هناك.
الصوت:حاضر بس ليه.
انا:هتفهمي لما اجي.
دخلت على ماسأل كانت نايمة صحيتها.
انا:صباح العسل يا قمر انت وبوستها من شفايفها.
ماسأل:صباح الجمال والحلاوة
انا:انا مسافر يا حبيبتي خلى بالك من نفسك.
ماسأل:عارفة وعارفة بتفكر في ايه كمان ومش هقدر امنعك بس خلى بالك من نفسك علشان خاطري حاببني اجي معاك معنديش مانع
انا:مشكلتك انك بتفهميني بسبب القوة اللي بينا بس ده بيعجبني فيكي وبرتاح في حضنك اوي.
ماسأل:بحبك هعمل ايه بقي تروح وترجع بالسلامة بس لازم تكلمني وتطمني كل شوية.
انا:ماشي يا حلوة
قمت وخدت شاور ولبست هدومي وكنت شنطة هدومي اللي هاخدها معايا جاهزة ونزلت لتحت لقيت الكل صحي ومستني نزولي.
نهي:هتمشي من دلوقتي يا حبيبي.
انا:اه يا ماما علشان ورايا كذا مشوار وكمان ميرفت بعتتلي معاد الطيارة هيكون 3 العصر.
أسيل:ملحقتش اشبع منك ومش هشبع منك متتأخرش عليا.
انا:ولا انا شبعت منك اصلاً.
نهلة:هتوحشني يا حبيبي متتأخرش.
سيلين:هتوحشني بجد بس ممكن ندي تجيلي البيت هنا وتقعد معايا شوية.
انا:أكيد ينفع يا حبيبتي.
بعدها ب5 دقائق دخلت سارة وسلمت على الكل واتعرفت على أسيل كمان وفرحت انها موجودة.
خرجت من الفيلا وركبت العربية واتحركت على المكان اللي لسه عامله مكالمة اني رايح هناك ودخلت الشقة ولقيتها مستنياني.
انا:اهلا بيكي مستغربة اني هنا صح.
البنت:مستغربة طبعا بس ليه مش عايز تعرفهم انا مين هههههه.
انا:سبيهم يا توقعوا شوية ويتخيلوا انت مين تعالي يا لبوة شوفي زبري يلا.
نزلت مصت في زبري وهو عاجبها اوي وبتشكر فيه قومتها ولمست شفايفها في بوسة وفضلت ابوس في شفايفهاوشديتها وبمصها اوووي جامد.....البنت جسمها ساح وبقيت نار في ايدي قربتها على السرير ونيمتها على ضهرها ونزلت بوس ولحس في رقبتها وهي...اااااه وحشتني يا عمار اوي جسمي نار بجد بسببك اااااااااه.
وانا مش سايب فيها حتة غير وانا بلحسها وبأكلها بشفايفي وبمصها على لحمها اللي يجنن ده وبقرب من لحم صدرها الحلو ونزلت ليها اللانجيري ونازل بلساني على بزها الحلو ده لحد ما وصلت للحلمة الوردي اللي تجنن دي ونفخت عليها نفسي السخن وشديتها بسناني لبرة ومصتها اووووي.....ااااااااااه يا عمار براحة على بزازي احححححح تجنن يا حبيبي تجنن اووووي كمل مص ورضاعة من بزاز شرموطتك احححححححح،.... هأكل بزازك يا شرموطة انت وبدأت ارضع من بزازها بشكل دائري واشفوط حلمتها لجوا بوقي وبرضعها اووووي وماسك حلمتها التانية بايدي وبضغط عليها براحة خالص لانها طرية وواقفة اوي.....ااااااااااااه يا عمار براحة يا حبيبي بزازي تعبانة ااااااااه مش قادرة كسي ولع انزل لعنده بقي.....اهدي يا لبوة متستعجليش
خرجت الحلمة اليمين من بوقي ودخلت حلمتها الشمال في بوقي وبضغط عليها براحة وفي نفس الوقت بشفوطها لجوا بوقي وبسحبها اووووي وبمصها وبرضعووووو اووووي ولميس نار تحت مني برضع من بزازها الحلوين
ونزلت بلساني على بطنها وبحركه براحة خالص وشويه ونزلت على كسها الكس الشكولاتة
ومسكت زنبورها وقعدت امص فيه وهى فى دنيا تانيه
وعماله تنزل احلى شهوه من كسها وتئن وتتاوه وانا عمال ارضع زنبورها.
وهي احااااااااااااا يا حبيبي الحس اوي الحس كسي جامد خليني اجيبهم اااااااااااااه كسي نار يا عمار كسيييي.
فضلت الحس في كس البت واشفط شفايف كسها المفتوح المتناك ده لبست واقعي على زبري وقربت زبري من فتحة كسها المتناكة
جننتني يا عمار اااااااااه مسكت زبرى وقعدت افرش فى كسها وزنبورها وهى خلاص مش واعيه.
ااااااااه كسي نار يا عمار زبرك بينهش في لحم كسي ااااااااه يا حبيبي ممتعني اوي دخله يا عمار.
وروحت زانق زبرى على زنبورها ونمت فوقها وانا بحك زبرى فى زنبورها لحد اما ارتعشت ومسكت فيا
فضلت افرش في كسها واجننها بزبري وهي كسها كله سوائل ضغط جامد على فتحة كسها لحد ما دخلت رأس زبري وهي ااااااااااااه كبير اوووي ورأسه كبيرة بدأت اضغط براحة لحد ما دخلت ربع زبري وفجأة رزعت زبري كله في كس الشرموطة وفضلت رايح جاي في كسها اللي المتناك ده وعسلها مغرق زبري وملاية السرير وهي اااااااااه براحة يا عمار اااااه احححح نيك كسي يا حبيبي احححححححح وفضلت انيك فيها بتاع نص ساعة بسرعة وبرزع في كسها جامد وهي مش قادرة تحت مني لحد ما حسيت اني هجيبهم وهي كانت جابت 5 مرات ولا اكتر ونطرتهم على بزازها وهي راحت في دنيا تانية خدتها في حضني شوية لحد ما هديت وبعدين خدت شاور ولبست ومشيت.
نزلت ركبت العربية واتصلت على سارة اشوفها فين لان خلاص فاضل ساعة على الطيارة وقالتلي انها في طريقها للمطار
اتحركت انا كمان على المطار ووصلت قبل معاد الطيارة بربع ساعة وقبلت سارة وركبنا الطيارة
وبعد مرور 9 ساعات هبطت الطيارة في أرض انجلترا وخرجت ولقيت صخر مستنيني هو والحراسة وناس تانية مستنيه ورافعة لوحة مكتوب عليها أهلا وسهلا بيك يا عراف.
صخر:في ناس تانية مستنيه وصولك يا عراف.
الي اللقاء في الجزء الرابع من السلسلة الثالثة ياتري مين البنت اللي العراف نكها قبل السفر وتفتكروا عمار اصلا سافر انجلترا ليه وهو ملهوش حاجة هناك
الجزء الرابع
وقفنا المرة اللي فاتت عند
وبعد مرور 9 ساعات هبطت الطيارة في أرض انجلترا وخرجت ولقيت صخر مستنيني هو والحراسة وناس تانية مستنيه ورافعة لوحة مكتوب عليها أهلا وسهلا بيك يا عراف.
صخر:في ناس تانية مستنيه وصولك يا عراف.
انا:عارف يا صخر متقلقش.
جيه عليا راجل بلبس محترم وقالي بالانجليزي:حضرتك العراف صح.
انا:ايوة صح مين انت.
بيتر:موظف دبلوماسي من السفارة يا فندم وفي ناس منتظرة حضرتك ترحب بيك.
انا:اللي عاوزني يجيلي في مكاني يا بيتر سيب رقمك لصخر وهيبعتلك اللوكيشن.
بيتر:مينفعش يا فندم دي ناس مهمة ولازم حضرتك اللي تروح.
انا:العراف مبيروحش لحد يا بيتر واللي بعتك عارف كده كويس.
يلا يا سارة وركبنا العربية ووصلنا بيت تاني غير بيت الجبل.
اتحركنا على البيت الجديد وكانت الحراسة ورايا وكمان البيت متأمن بحراسة تانية.
على الجانب التاني عند بيتر وصل السفارة
بيتر:للاسف رفض يجي يقابلكم يا فندم
هنري:كنت متوقع وقولت ليكم ان العراف مش هيقابلنا اصلا ولازم احنا اللي نقدم فروض الولاء والطاعة.
مايكل:والحل دلوقتي اننا نأخد معاد يعني من البيه العراف علشان نقابلوا يعني.
الملكة فرح:قولي صحيح يا بيتر شكله ايه وشخصيته ازاي.
بيتر:شخص في اواخر العشرينات يا مولاتي وله هيبة وكاريزما لما هتشوفيه للمرة الاولي هتعرفي اني مش ببالغ شخص يتخاف منه ده غير الحراسة الخاصة اللي دخلت انجلترا بشكل سري ومنعرفش انهم هنا غير لما شوفناهم في المطار.
ألب رئيس اسبانيا:كلامك انه عيل صغير وازاي يكون في المنصب ده.
هنري:وراثة من جده ووالده يا ألب وريث المنصب لانه كبير العائلة.
الملكة فرح:سيبكم من الكلام ده كله انا مش هقابل العراف وسيبوا كل حاجة لوقتها هو هيحتاجنا أكيد.
الكل وافق على كلام فرح انهم هيطنشوا العراف مادام هو رفض يروح ليهم.
في بيت العراف في انجلترا
سارة:ينفع اسألك سؤال..؟
انا:معرفش هما مين حالياً بس اللي اعرفه انهم اتقل ناس في انجلترا وكمان ممكن دول تانية.
سارة باستغراب:عرفت منين اني عايزة اسألك عن كده.
انا:عرفت وخلاص وجاوبتك اهو علشان اريح فضولك.
سارة:تمام يا عمار.... الوضع الجاي ايه بقي واحنا هنا ليه.
انا:هتعرفي كل حاجة في اجتماع بليل في مقر الفريق.
دخل صخر:عرفت بمصادري الخاصة انهم رفضوا عرضك يا عراف.
انا:عادي متوقع منهم كده طظ فيهم هيجبوا غصب عنهم بس مش هنا، هيكون في مصر لما هيحصل فيهم اللي جاي اعمله.
سارة:انت ناوي على ايه انا بدأت اقلق خلى بالك احنا مش في بلدنا يعني قوتك هنا مش زي هناك.
بعد اذنك يا عراف هكلم انا وبدأ صخر يرد:قوة العراف في العالم كله يا مدام سارة واي حد عارف ان العراف هو الاب الروحي للجلسة العليا.
سارة:يعني ايه الجلسة العليا دي ومعناها ايه.
انا:بعدين يا سارة مش وقته واعملي حسابك انك مساعدتي ودراعي اليمين يا سارة زي صخر بظبط يعني انتوا الاتنين اللي تعرفوا اسراري وبس ولو خرجت هيبقي خرجت منك انت يا سارة لان صخر ميقدرش يبيع اي عراف يجي في العهد بتاعه فاهمة كلامي كويس.
سارة بثقة:فاهمة أكيد ومتنساش اني انا اللي اخترت اكون جنبك لاني بعزك وعايزة اكون جمبك.
في مقر التفاحة الحمراء
نديم:وصلت الاخبار ان عراف دلوقتي في انجلترا تفتكروا راح هناك ليه
زين:اتوقع راح يقابل الملك هنري خصوصا انهم عايزين تعاون مع العراف يكون ضهرهم في تخطيطهم الجاي.
زين مغربي الجنسية (زين راجل اعمال في مجال العربيات ونفس الوقت شغال شغل شمال في الاثار)
فارتولو:اتوقع بيظبط اموره علشان مقابل الجلسة العليا ويبقي فاهم هيعمل ايه
روسي الجنسية وعايش في تركيا هنا وهو الراجل بتاعنا (فارتولو راجل عصابات ومافيا).
يوجين:متوقعش ان عمار العراف خايف من جماعة هنري ولا حتى بيظبط نفسه للجلسة العليا.
نديم:امال تتوقع ايه.
يوجين:العراف ناوي على ضربة تانية بس ايه هي معرفش لسه ومش عارف اقرأ شخصيته وده مخليني مستغربه اكتر.
خديجة بنت نديم:بقولكم ايه سوا ناوي على حلو او وحش مش احنا متفقين اننا هنكون معاه وضد اي حد تاني بس هو مش هيعرف الكلام ده دلوقتي.
نديم:ايوة متفقين على كده بس ده ميمنعش نخلى بالنا لحد ما هو يعرف بنفسه اننا تبعه مش ضده بدليل اننا معملناش اي حاجة وحشة معاه.
خديجة:لا ازاي احنا عملنا حاجة وحشة معاه لما الناس كلها عرفت اننا دلوقتي في تعاون وتحالف مع التنين وجماعته ومتنساش برضو اننا بالنسبة له خطر وخصوصا لحكومة بلده.
زين:انا شايف ان كلام خديجة صح ولازم نفكر في حل نكون قريبين من العراف ونفس الوقت يعرف اننا على خير وسلامة معاه مش شر خالص.
خديجة:انا عندي الحل متقلقوش من حد الاجتماع انتهي تقدروا تتفضلوا يا جماعة.
بعد ما الكل خرج نديم خد خديجة ورجعوا البيت.
في بيت نديم رئيس التفاحة الحمراء.
داليا:اهلا بيكم متاخرتوش يعني برة.
نديم:مفيش ياستي بنتك بتعاندي قدام الاعضاء في المقر وتقولهم الاجتماع انتهي وانا عندي الحل.
خديجة:انت قلقان ليه عليا مش انت مدربني كويس وعارف اني قادرة اعزم اي عدو يقف قدامي وبعدين احنا قدامهم عاملين ان العراف حبيبنا لاننا شاكين انه يكون مشتري حد فيهم ويطلع جاسوس لكن انت نسيت تأرك القديم مع عزت العراف ولا ايه.
نديم:لا منستش تأري القديم بس خائف عليكي وخصوصا معرفش فكرة ايه اللي جاتلك دي.
خديجة:هنزل مصر وهتقرب من العراف وهكون قريبة منه لدرجة ميصدقهاش هو ذات نفسه لحد ما هلاقي الفرصة المناسبة وهخلص منه ومتمنعنيش لاني هعمل كده.
داليا:انت اجننتي صح عايزة تدخلي لعرين الأسد برجلك انت مجنونة.
خديجة:لا مش مجنونة انا مخططة كويس اوي وعارفة انا هعمل ايه ناويين تيجوا معايا ونعيش هناك فترة ولا لا.
نديم:سبيني افكر وارتب اموري طيب عشان نقدر ندخل مصر بشكل طبيعي.
خديجة:بابا انا عارفة ان لينا املاك وفرع شركة هناك بلاش تلف وتدور عليا عيب انا بنتك وانت اللي مخلفني ومربيني حضروا نفسكم بقي خلونا نسافر بدري بدري والاعضاء متعرفش حاجة يا بابا.
نديم:كبرتي وبقيتي بتفكري وتتحكمي ماشي يا خديجة لما اشوف اخرتها معاكي.
في بيت محسن ضابط الامن العام.
محسن بيكلم في التليفون:بتقول ايه سافر انجلترا يعمل ايه يخربيت ام كده ماشي ماشي اقفل.
فيفي:في ايه يا محسن متعصب ليه.
محسن:عمار سافر انجلترا وشكله ناوي على خراب جديد.
فيفي افتكرت شكل عمار وهيئته يوم الحفلة وسرحت بخيالها شوية وفاقت على صوت محسن.
محسن:انت معايا ولا فين ايه بتفكري في اي.
فيفي:مفيش بفكر في كلامك هيكون سافر ليه.
محسن:معرفش بس لازم اكلم مع فضل واقوله.
فيفي:بقولك ايه ما تتصل بيه وتاخد معاد ونروحلهم زيارة ومنها الواد ابنك يقرب من بنته يمكن يحبوا بعض ويتجوزوا.
محسن:تصدقي فكرة كويسة طب اتصلي على ابنك شوفيه فين وانا هقوم اكلم فضل.
اتصلت فيفي على أسعد ابنها:انت فين ياولا كل ده ومتصلتش عليا ليه.
أسعد:كنت بخلص محاضرة مهمة ورايا في حاجة ولا ايه
فيفي:عايزك تيجي دلوقتي علشان خارجين بعد كام سنة وعايزك ترتاح وتظبط حالك.
أسعد:ليه في ايه ما تقوليلي يا فيفي.
فيفي:هنروح نقابل عيلة فضل باشا وريم بنته هتبقي هناك وعايزك تقرب منها وهي اصغر منك بسنة ياواد.
أسعد:ماشي خلاص هخلص واجي على طول.
خرج محسن بعد ما كلم فضل باشا وحدد معاد للزيارة.
فيفي:كله تمام وابنك قدامه شوية ويجي ولسه بنتك عندها محاضرات.
محسن:حلو اوي ما تيجي يا حلوة على زبري.
فيفي: هيهيهيه بلا وكسة ياخويا وتسيبني سخنة وتقوم بعد ما تجيبهم زي كل مرة
محسن:يا شرموطة تعالى انت اللي كسك عايز يتناك جامد وانا صحتي خلاص.
فيفي:مادام مش قادر عليا سيبني اتناك برة يا عرص.
محسن وهو هايج:احا والناس اللي تعرفك تقول عليا ايه ديوث سايب مراته تتناك.
فيفي:اه يا ديوث سيبني اتناك وانت بتاعك وقف اوي كده من سيرة ان حد ينيك مراتك تعالى ورايا.
مسكت فيفي محسن من بتاعه الصغير وشديته لجوا معاها في الاوضة وهي اصلا كسها مولع وبينزل لوحده.
طلع محسن عليها ونيمها وبدأ ينيكها على طول ويدخل بتاعه في كسها وهي بتتخيل ان حد تاني بينكيها
فيفي:نيك يا ديوث فيفي نيك اوي يا عرص احاااااا كسي نار.
محسن:احححح يخربيتك مهيجاني اوي خدي في كسك يا لبوة خدي يا متناكة ومحسن رايح جاي بينيك في كس فيفي اللي بالع زبره ولسه عايز زبر أكبر من بتاعه.
وبتقوله بوسني ياكسمك هتجنن علي شفايفك ياشرموط وبعد ماشبعت من شفايفه راحت حطت بزاها في بقه قالتله ارضع بزاز لبوتك ارضع بزاز متناكتك قطع حلمتها وبقي محسن يقطع حلمتها بسنانه ويقلها زبري هينفجر مش قادر قالتله نفسي تلحسلي كسي مره دوق عسله مش هتندم بس هي بتكلم مين ده محسن راح قلبها بسرعه وخلاها تحت وهو فوق ودخل زبره ورشقه مره واحده جوه فيفي وهي مش طايقة محسن بسبب اسلوبه الغبي في النيك وانه مبيحسش بيها وهو ولا همه مكملش خمس دقايق لان كسها كان نار من جوه هو مستحملش وقام منزل لبنه في كسها وقام دخل الحمام ياخد شاور وسابها هايجه علي السرير هتموت بدات تلعب في نفسها وتنيك نفسها وهي بتتخيل حد بينكيها زي كل مره لحد منزلت عسلها واترعشت وارتاحت بس ازاي ترتاح من غير مشاعر من غير زبر ينيكها ويمتعها وبدأت فيفي تفكر ممكن تتصرف ازاي عشان تحس بالمتعه المحرومه منها
خرج محسن بعدها بشوية:معلش يا روحي كسك نار مقدرتش استحمل نزلتهم.
فيفي:اسكت يا محسن بل كسي نار بل نيلة اسكت لان انا جبت اخري وراحت معيطة جامد.
محسن:خلاص يا فيفي بقي المرة الجاية هتطول وامتعك وهجرب ألحس كسك.
فيفي:كفاية كلام بقي خلاص فكك انا قائمة استحمي انا كمان.
في بيت فضل باشا
فضل:يا الهام انت فين.
الهام بعدها بدقيقة:كنت بعمل حاجات في المطبخ يا فضل في ايه.
فضل:محسن كلمني وهيجوا بليل هنا هو ومراته واولاده.
الهام:خير في ايه، قاعدة عادية ولا في حاجة.
محسن:اه عادية متقلقيش وبلغي ريم تجهز نفسها ومفيش خروج علشان تقابل الضيوف وتقعد معنا.
الهام:زمانها راجعة من الجامعة لما ترجع بقي هقولها.
فضل:ما تيجي يا حلوة عايزك فوق شوية.
الهام بحسرة:حاضر حصلني وانا هجيلك يا دكري.
بعد شوية دخلت الهام لقيت فضل نايم على السرير ومطلع زبره المتوسط لفوق ومستنيها وهي لبسة قميص نوم يجنن ويخلى الحجر ينطق يقول ارحموني عايز اركبها.
الهام قربت منه وطلعت على السرير وراحت على زبره على طول وبدات تمص فيه وتلحس رأس زبره وهو في دنيا تانية خالص
بس فضل شدها وقالها اركبي يا لبوة زبري وخلها تطلع فوق زبره وتنزل على زبره بكسها وهو ناشف
وفضل ينيك فيها وهي بتتوجع من حركة زبره في كسها الناشف مفيش 5 دقائق ولقيت فضل بينيمها على ضهرها وبينزل لبنه في كسها وهي زي الصنم تحته ولا بتطلع اصوات ولا بتكلم وقام من عليها وسابها.
الهام بينها وبين نفسها:يخربيت قرفك هريت كسي التهابات ووجع انسان متخلف بس هعمل ايه مستحملة علشان العيشة الحلوة والفلوس والمركز الاجتماعي كسي وجعني حتى مش قادرة احط ايدي ادعك فيه مقرف وقذر وخول مبيعرفش يبسطني.
وافتكرت يوم دخلتها لما دخلت هي وهو للبيت وهو راح شالها ودخلها الاوضة وقلع هدومه وقرب منها قلعها الفستان وقلعها جسمك يجنن يا حبيبتي
الهام:بطل انا بكسف واسكت وسيبني انا هقلع.
فضل:اسيب ايه انا هايج اوي قومي اقفي اقلعك هدومك دي واول ما قلعت الفستان وكانت بالبرا والاندر بتوع الفستان راح نيمها على ضهرها ورفع رجليها لفوق وقلعها الاندر.
الهام:فضل براحة واحدة واحدة اهدي.
فضل:سبيني اتمتع بيكي يا لبوة.
الهام اتصدمت من شتيمة فضل بس عجبتها برضو وهاجت انها لبوة تحت جسم جوزها اللي اجوزته صالونات.
قرب فضل وقتها زبره من كس الهام وراح مدخل زبره كله مرة واحدة والهام بتصوت تحته مش من كبر زبر فضل لكن من غبائه وطريقته الغبية اللي فتحها بيها.
فضل ينيك في كسك وهي بتتوجع تحته وجابهم وقام من عليها وسابها رجليها مفشوخة والدم مغرق الملاية وكسها ومخلوط بلبن فضل
رجوع من الفلاش باك والهام بتعيط وبتعدل نفسها وبتقوم علشان تاخد شاور في الحمام التاني.
في مقر شاتاي والجماعة
التنين:طبعا الكل سمع بالمصيبة اللي حصلت في مصر وان نوك اتقتل على ايد العراف.
مارتن:اه سمعنا يا شاتاي وكمان العراف في انجلترا دلوقتي.
انطوان:احنا في خطر معني كده ان العراف عرف عننا كل حاجة وعن اهلنا وحياتنا.
مراد:متقلقوش العراف لو عايز يخلص على حد مننا مش هيجي بلد غير بلده ويحاول يعمل فيها زعيم وخصوصا ان الحكومة مش هتميز بينه وبين اي حد في البداية اه هيخرج منها بس هيتبهدل واسمه هيتبهدل معاه.
اكتشا:انتوا ليه خايفين مش كل واحد فيكم قادر انه يحمي نفسه وعيلته وكمان من الاول وانتم متجمعين على محاربة العالم وانكم تخوفوا الناس بس انا شايفة انكم انتوا اللي خايفين دلوقتي.
شاتاي:كلام اكتشا صح لازم تفكروا ونفكر مع بعض كويس ازاي هنحمي نفسنا ونعدي الفترة دي لازم نظبط كل الامور قبل اجتماع الجلسة العليا متنسوش اني عضو فيها.
مراد:خلاص انا هركز في شغلي وهزود الحراسة على الاماكن بتاعتي كلها.
مارتن:هو دلوقتي في انجلترا يعني الخطر عليا انا مش انتوا بس انا مظبط اموري من اول ما سمعت ان نوح اتقتل متقلقوش ولو انا حصلي حاجة مراتي هي اللي هتكمل مكاني يا شاتاي تمام.
شاتاي:متقلقش هحميك ورجالتي هناك دلوقتي.
انطوان:انا شايف اننا نتحرك بقي دلوقتي علشان نلحق نظبط امورنا واي جديد يا شاتاي تبلغنا وبخصوص كلامك يا اكتشا احنا مش بنخاف احنا بس عايزين نمشي صح.
اكتشا:حصل خير انا استغربت ان المفروض جماعة التنين متقلقش حتى.
دخل كولكان وبلغ شاتاي ان الجاسوس بيبلغهم ان عمار العراف في انجلترا ومعاه الفريق الخاص بتاعه كمان ده غير حراسة رجالة الموت.
اكتشا:الفريق بتاعه، هو العراف عنده فريق.
كولكان فتح الاسبيكر وسمعهم كلام الجاسوس بالمصري:عمار العراف عنده الفريق الخاص بعملياته الخاصة بيساعدوه وقت الداخلية بس ملهمش علاقة بالداخلية مين هما معرفش بس اللي اعرفه ومتأكد منه انهم اقوي فريق عمليات خاصة تحت قيادة القائد الاعظم.
شاتاي:والقائد الاعظم هو العراف.
الجاسوس:بظبط كده ياباشا بس متقلقش هحاول اعرفلك مين هما واسماءهم ايه كمان.
الكل:لازم نتحرك فورا ونخلى بالنا كويس عمار العراف بدأ يلعب بالنار معنا خلاص.
في قصر العراف (القاهرة)
ماسأل:ماما هو عمار متصلش خالص لحد دلوقتي.
نهي:لسه يا حبيبتي معرفش عنه حاجة وكمان صخر مش هنا يبقي هو معاه أكيد.
لميس:طب ما نتصل على سارة ونشوف وتطمنا عليه.
ماسأل:هتصل عليها ثواني.
نهلة:ها ردت ولا لا.
ماسأل:التليفون مغلق لاني بتصل على الرقم المصري.
سيلين:يعني مش عارفين نطمن على عمار.
أسيل:أكيد عمار كويس متخافوش انا اه قلقانة عليه بس هيكون كويس.
سوزان:انا من رأيي نتصل على سليم وهو هيعرف يوصل لعمار.
نهي:خلاص تمام اتصلي عليه ولا تحبي انا أكلمه.
سوزان:انت أم العراف يعني المكالمة منك غير مني.
نهي ببتصل على سليم:اخبارك ايه يا سليم محتاجة مساعدتك.
سليم:بخير يا نهي اؤمريني في ايه.
نهي:عمار سافر انجلترا من يومين ولحد دلوقتي منعرفش عنه حاجة وكمان صخر مش هنا من وقتها.
سليم:تمام يا نهي هحاول اعرف كل حاجة واكلمك أو هجيلكم.
نهي:تمام يا سليم.
للناس اللي مش مركزة (سليم هو ابن عم محمد العراف ابو عمار ويعتبر عمه).
سيلين:ها يا ماما طمنيني قالك ايه
نهي:قالي هتصرف وهرد عليكم حصل ايه.
نهلة:هنطمن أكيد.
في بيت الجبل انجلترا
عامر:عمار وصل بالسلامة وقاعد في بيته دلوقتي.
مونيكا:مش المفروض كان يجي يعرفنا هنعمل ايه وهنتحرك ازاي.
إيلا:ما تهدي شوية الراجل لسه واصل ويدوب بقاله يومين هنا.
إزيل:انت مهتمة ليه بعمار اوي كده ودائما بدافعي عنه ودائما ضدنا.
إيلا:لانه معملش معايا حاجة وحشة، وكمان احنا فريق واحد وبنحب بعض كلنا ولا ايه يا عامر انت وصخر ما تكلموا.
صخر:خلاص يا جماعة مفيش اي مشكلة وعمار هيكون عندكم في اقرب وقت.
عامر:سيبهم يا صخر وانا هتصرف معاهم وروح انت لعمار وبلاش تحكيله عن اللي حصل هنا.
صخر:تمام يا عامر مفيش مشكلة.
عند العراف في بيت الجبل انجلترا
سارة:مش ناوي تكلمهم في مصر تطمنهم عليك احنا بقالنا يومين ولسه متصلناش بيهم.
انا:لا يا سارة سبيهم كده شوية علشان يعرفوا قيمة وجودي.
سارة:في ايه مالك طيب من امتي بتفكر كده وهما عملوا ايه لكل ده.
انا:معملوش حاجة، بس تمام هتصل بيهم.
عمار مسك التليفون وقرر يتصل على ماسأل
ماسأل:عمار وحشتني اوي بجد انت ليه متصلتش من بدري.
انا:وحشتيني اكتر يا حبيبتي معلش كان ورايا شغل.
لميس شديت الفون:انت فين انت كويس وحشتني يا عمار.
انا:وحشاني اكتر يا حبيبتي.
نهي بتكلمه:وحشتيني يا عمار متغبش كفاية كده.
سيلين ونهلة وأسيل في صوت واحد:وحشتنا يا رخم انت فين كل ده.
انا:كلكم وحشتوني، هكلمكم تاني.
صخر دخل:الفريق محتاجك وبدوأ يعملوا مشاكل مع بعض وصخر حكي لعمار كل اللي حصل وسارة بان عليها الغيرة.
سارة:ومين إيلا دي كمان ولا مونيكا.
انا:نعم بتقولي حاجة.
سارة:لا مبقولش حاجة سكت اهو.
انا:حضر نفسك يا صخر هنتحرك بكرة.
في مكان مجهول
الجاسوس:انا عرفت عنوان عمار بظبط في انجلترا محتاجه؟
شاتاي:اه ابعتهولي حالا.
الصوت بيتصل بالتليفون:ده عنوان العراف في انجلترا بيت فوق الجبل.
الصوت2:والمطلوب يا باشا.
شاتاي:عايز اقوي رجالة تهجم على هناك وياريت نخلص منه.
في بيت عمار انجلترا
حصل هجوم على البيت بعد ساعة من مكالمة التليفون وعدد من رجالة الموت وقعت ومتصابة
صخر:عمار عمار لازم نتحرك فورا.
سارة:انت كو
يس يا عمار.
انا:مفيش حركة من هنا لازم يموتوا
سارة:عماااااااار حاااااسب
وبس كده جزء صغير عارف بس تتوقعوا مين الجاسوس وعمار هيتصرف ازاي ورجالته جزء منها مات
الجزء الخامس
الجزء الخامس
وقفنا المرة اللي فاتت عند
في مكان مجهول
الجاسوس:انا عرفت عنوان عمار بظبط في انجلترا محتاجه؟
شاتاي:اه ابعتهولي حالا.
(الحوار الجاي بالانجليزي بس مترجم ليكم بالمصري).
شاتاي:ده عنوان العراف في انجلترا بيت فوق الجبل.
الصوت:والمطلوب يا باشا.
شاتاي:عايز اقوي رجالة تهجم على هناك وياريت نخلص منه.
الصوت:اعتبره حصل يا باشا بس انت عارف خطورة العملية دي ولا الوضع ايه.
شاتاي:متقلقش كل الفلوس هتتحول في حسابك حالاً محتاج كام؟
الصوت:مليون دولار.
شاتاي بعد دقيقة:وصلت الفلوس خلصني منه بقي يا فرانك.
فرانك:اعتبره حصل يا كبير سلام
في بيت عمار انجلترا
حصل هجوم على البيت بعد ساعة من مكالمة التليفون وعدد من رجالة الموت وقعت ومتصابة
صخر:عمار عمار لازم نتحرك فورا.
سارة:انت كويس يا عمار.
انا:مفيش حركة من هنا لازم يموتوا
سارة:عماااااااار حاااااسب.
ضرب عمار النار بسرعة الصاروخ على واحد مقنع كان بيوجه السلاح ناحيته وسارة وقفت تحمي عمار بس عمار لحق الموقف بسرعة.
صخر:مفيش وقت لازم نخرج يا عمار من الباب الخلفي مش هينفع نواجهم رجالة الموت متصابة برة ومعرفش عايشين ولا ميتين اصلاً.
سارة:لازم تسمع كلام صخر ونتحرك فوراً.
انا:بلاش دوشة وكلام كتير اسمعوني كويس، صخر هتستلم الباب الخلفي وانت يا سارة هتستلمي الروف فوق يلا اتحركوا.
انا في اللاسلكي حد عايش من الرجالة برة يرد عليا، جالي الرد في وقتها.
راجل من رجالة الموت:معاك العطار يا عراف باشا انا وفريقتي عايشين متقلقش والفرقة التانية عايشة بس متصاب منهم واحد.
كل الفرقة في وقت واحد:كلنا في ضهرك يا عراف.
طلعت تليفوني الخاص واتصلت بحد:لازم تدخلوا فوراً وتساعدوا الفرقة وعايز اللي خطط للحوار حي اوعوا يموتوا.
فرقة القائد العظيم:اؤامرك يا قائد.
حضرت سلاحي ومسكت السلاح التاني وبدأت اتحرك بخطوات محسوبة وضربت اتنين عند البوابة الأمامية وخليت رجالة الموت تدخل جوا البيت وكل شخص مسك جهة من جهات البيت.
عند صخر (على لسان صخر).
روحت على الباب الخلفي وانا كُلي خوف اموت ومعرفش احمي عمار العراف كويس بس كان لازم اسمع الاؤامر واتحرك على الباب الخلفي وفعلاً لقيت مجموعة بتحاول تهجم من 3 افراد وقعتهم واحد ورا التاني بخطوات محسوبة.
صخر:كلير يا عمار.
انا:انتبه يا صخر لسه مش مضمون حاجة.
عند سارة (على لسان سارة).
سمعت كلام عمار وانا عارفة ومتأكدة انه مش خايف على نفسه بس هو خايف علينا احنا علشان كده بعدني عن المكان لاني لما طلعت الروف مكنش فيه اي حد بيحاول يهجم من فوق عن طريق طيارة ولا اي حاجة عمار خايف علينا اكتر ما هو خايف على نفسه وخصوصاً خايف على رجالة الموت.
سارة:كلير يا صخر ويا عمار.
صخر:انتبهي يا سارة.
انا:عارف يا سارة انه كلير عندك بس كان لازم احميكي اياك تنزلي.
سارة:حاضر يا عمار.
سمعت صوت ضرب نار باسلحة انا عارف صوتها كويس اوي.
برة بيت العراف انجلترا:
إيلا:مونيكا اتحركي ناحية اليمين وخلي بالك الجهة بتاعتك فيها 3 افراد مسلحين بسلاح آلي.
مونيكا:حاضر يا إيلا.
مونيكا دخلت على الثلاث افراد من غير اي ترتيب ولا خطوات وراحت عاملة حركاتها المجنونة وطارت في الهواء وضربت عليهم هما الثلاثة في وقت واحد بالسلاحين اللي في ايدها.
مونيكا:كلير يا قائد.
إيلا:عامر خلي بالك في الجهة بتاعتك الشمال عندك 4 افراد مسلحين 2 بسلاح آلي و2 بمسدسات 9 ملئ ابعتلك دعم بالدرون ولا هتقدر.
عامر:عيب عليكي يا إيلا لما تسألي السؤال ده.
اتحرك عامر بخطوات محسوبة وهو معاه سكتين من اسلحة النينجا ورشاش، رمي عامر السيكتين في وقت واحد على الاتنين اللي ماسكين سلاح آلي ووقعوا وبدأ الضرب علي عامر من الاتنين الآخر بس هو بحركة من حركاته المعروفة فتحت الرشاش عليهم ووقعوا الاتنين في الأرض.
عامر:كلير يا قائد.
إيلا:إزيل ناقص الجهة بتاعتك وانا هدخل معاك الجهة بتاعتنا فيها 4 افراد مسلحين ورجالة الموت بتساعد في حمايتنا جاهز يا إزيل.
إزيل:جاهز يا إيلا.
دخل إزيل وإيلا وهما الاتنين في ضهر بعض، وإيلا ضربت اول طلقة في رجل واحد منهم ولقتني وراءهم بوقع التاني من رأسه، وإزيل وقع الثالث من رأسه.
الرابع:أرجوك سيبني اعيش انا مليش دعوة بحاجة انا عبد المأمور.
انا:كلير يا صخر أمن الدنيا انت والرجالة وعالجوا الي اتصاب منكم بسرعة وهاتلوا الكلب ده جوا.
صخر والفريق:اؤامرك يا عراف.
داخل بيت العراف انجلترا.
فريق القائد العظيم:محتاج حاجة تانية يا عراف...؟
انا:اه استنوا معايا شوية وخصوصا انت يا إزيل انت وإيلا.
إزيل بقلق:اشمعنا احنا الاتنين في حاجة ولا ايه.
إيلا بدهشة:تمام يا عراف مفيش مشكلة وبصت لإزيل.
انا:مين انت بقي ومين بعتك ليا وعرفت مكاني هنا ازاي وياريت تكلم لانك عارف انت قدام مين وأقدر اعمل فيك ايه صح ولا لا....؟
الرابع:انا فرانك قاتل مأجور واللي أجرني اقتلك مقدرش اقول علي اسمه بس كل اللي أقدر اقولك عليه انك مستهدف لدرجة انه ادفع فيك مليون دولار.
انا:ههههههههههه ضحكتني العراف يساوي عندكم مليون دولار، طب لو اديتك 5 مليون دولار تقولي هو مين وتلعب معايا ضده كمان.
فرانك:كام انت قولت كام، موافق طبعاً بس اضمن منين انك مش تقتلني بعدها.؟
انا:مفيش ضمانات فكر ورد عليا يلا يا صخر.
فرانك:استني يا باشا اللي طلب كده هو شاتاي بك.
انا:صخر اعمل اللازم.
طبعاً انتوا عارفين اني عارف هو مين عن طريق قوتي الخارقة من ماسأل مراتي اني بقرأ افكار اللي قدامي وبعرف الماضي لكن مقدرش اعرف المستقبل ومن أول ما فرانك قعد قدامي وانا قرأت في افكاره ان شاتاي اللي بعته ليا بس مينفعش ابين قدام الناس حتى لو صخر اني بقرأ افكار اللي قدامي لازم محدش يعرف السر ده غير ماسأل وعشيرتها وكده جيه دور اني لازم ازور عشيرة ماسأل لما ارجع مصر ولو مش عارفين ارجعوا (الجزء العاشر السلسلة التانية).
فوق عند فريق القائد العظيم
إزيل:متعرفش يا عامر، العراف عايزني انا وإيلا مخصوص ليه...؟
عامر:منعرفش حاجة يابني مش كنت معاكم في المهمة برة وهو كان جوا هعرف منين يابني.
إيلا:انت قلقان ليه وبقيت بتسأل كتير ليه ما انا مطلوبة زيك اهو وقاعدة وساكتة انت وجعت دماغي اسكت شوية.
إزيل: هتفضلي دائما تدافعي عنه وهو مش شايفك اصلاً ولا هيفكر فيكي حتى.
إيلا بغضب:انت اجننت بجد انت ازاي تكلم معايا كده يا إزيل ولولا اننا في مكان القائد مكنتش سكت ليك بجد وعرفتك مقامك.
مونيكا:اهدي يا إيلا مانت عارفة إزيل بيحب يرخم عليكي بالكلام اهدي بدل ما العراف يسمعنا وتحصل مشكلة.
انا:لا ما انا سمعت كل حاجة خلاص.
الكل:لف وراءه وبصلي بخوف.
إيلا:عمار انا اسفة معرفتش امسك اعصابي بسبب كلام إزيل الغبي ده.
انا:عامر خد الفريق وارجعوا للمقر وبكرة أول اجتماع ما بينا لازم نخلص اللي جينا علشانوا هنا قبل نهاية الأسبوع ولازم أرجع مصر في أسرع وقت ممكن.
عامر:تمام يا عراف.
إزيل:انت مش قولت عايزيني انا وإيلا، ودلوقتي بتقول نمشي هو في ايه بظبط.
انا:عامر مش هكرر كلامي مرتين نفذ.
عامر:اؤامرك يلا يا شباب.
في مقر شاتاي
كولكان:العملية فشلت يا باشا والعراف قبض على فرانك.
شاتاي:احاااااااااا قدر ازاي يموت 30 شخص هجموا عليه باسلحة آلي وعادية.
كولكان:منعرفش قد يخلص عليهم ازاي بس اللي عرفته ان حصل مساعدة خارجية من خارج البيت فريق مكون من ولدين وبنتين طبعا مع رجالة الموت اللي مماتش فيهم ولا واحد واتصاب منهم واحد بس.
اكتشا:هي رجالة الموت دي مش بني ادمين زينا ولا في ايه بظبط ما حد يفهمني ليه العراف مش بيموت.
شاتاي:رجالة الموت متدربة على أعلى مستوي من زمان اوي، عارفة ليه العراف انا عايزه يموت....؟
اكتشا:ليه يا باشا.
شاتاي:بسبب حادثة قديمة ولو اتعرفت العراف وقتها هو اللي هيقتلني فلازم اخلص عليه قبل ما هو يخلص عليا.
اكتشا:معني كلامك ان العداوة بينكم مش مجرد شغل في الأمن العام وبس.
شاتاي:دي حاجة ودي حاجة تانية خالص على حسب علمي انه فاكرها عداوة شغل ودلوقتي بقيت شخصية لاني حاولت اموته مرتين ودي التلاتة.
مرة وهو في بيته والتانية في المستشفى والثالثة في بيت الجبل انجلترا.
كولكان:باشا اللي حصل حصل ودلوقتي احنا لازم نفكر كويس وبشكل صح هنكمل في شغلنا ولا هنفضي للعراف وبس.
شاتاي:حالياً الدنيا بتخرب من ايدينا ولازم فعلاً نركز شوية لان حتى فرانك اقوي قاتل مأجور في انجلترا فشل.
اكتشا:من رأيي نركز في شغلنا شوية ونشوف خطوة العراف الجاية هتبقي ايه بظبط، خصوصاً لو فرانك اعترف عليك.
شاتاي:كلامك صح خلاص نركز في شغلنا ونشوف اللي ورانا الأول لحد ما يحصل في الأمور امور جديدة.
في مقر سفارة انجلترا
بيتر:مساء الخير يا فندم حصلت مداهمة على بيت العراف في الجبل من شوية بس قدر العراف يسيطر على الموقف وبدورنا منعنا تدخل الشرطة ولا أكننا سمعنا حاجة زي ما طلبت يا فندم.
هنري:تمام يا بيتر اتفضل انت دلوقتي.
الملكة فرح:شخص بقوة العراف أكيد هيقدر يسيطر على الموقف بس يا ترى مين اللي عايز يخلص عليه وخصوصاً في انجلترا.
ألب رئيس اسبانيا:امبارح قولتلكم ده عيل صغير واستغرب انه ازاي في منصبه ده بس دلوقتي احب اعترف قدامكم انه باين عليه شخص قوي وليه حق يطلب حضورنا لعنده مش هو اللي يجي لينا.
مايكل رئيس فرنسا:كويس يا ألب انك اعترفت بغلطتك وانا كلفت رجالة من رجالتي تجبلنا صور العراف وقام مايكل وعرض صور العراف على الشاشة.
الملكة فرح بينها وبين نفسها:وااااااااو العراف طلع يجنن شكل وشخصية وهيبة كمان لازم اقابله قريب اوي.
هنري:زي ما قال عليه بيتر بضبط شخص ليه كاريزما وهيبة حتى في الصور، ناويين نقابلوا امتي يا جماعة..؟
الملكة كاترين بينها وبين نفسها:اححححححححح يجنن شكله انا هيجت اوي عليه من الصور امال في الحقيقة هيبقي عامل ازاي، طول بعرض ولبسه يجنن في البدل ليه استايل خاص بيه خصوصا لكل بدلة اسكراف.
تاني يوم الصبح في مقر التدريب انجلترا
انا:صباح الخير يا شباب النهاردة بليل العملية طبعاً بقالنا اسبوع هنا مش بنلعب ومفيش حد فيكم كان يعرف حاجة عن المهمة دي غير إيلا وصخر بس اللي عارفين وده مش شك فيكم ولا حاجة ده حفاظ على حياتكم مش أكتر، اكلمي يا إيلا واشرحي ليهم كل حاجة عرفتيها.
إيلا:مارتين جابليز عضو من اعضاء جماعة التنين، انجليزي الاصل وعايش هنا في انجلترا، راجل اعمال وده اللي ظاهر للناس واهله ومعارفه لكن الحقيقي مافيا مان بيتجار في كل حاجة حرفياً مش بيسيب حاجة الا لما تاجر فيها من بيوت دعارة، لدعارة الكترونية، لمخدرات لكل حاجة حرفياً.
عنده 45 سنة متزوج من ماري جابليز مراته عندها 40 سنة ومخلف منها ولد وبنت، الابن تشارلي جابليز والبنت يوو جابليز.
دائما بيمشي بحراسة مفيش مرة خرج من بيته الا وهو معاه 3 عربيات حراسة على الاٌقل، والبيت متراقب كله بالكاميرات وخصوصاً بيته الأساسي وعليه حراسة مشددة 24 ساعة في الجهة اليمين 4 جردات حماية وبيتغيروا كل 8 ساعات بناس مختلفة تماماً، الجهة الشمال 4 جردات حماية ونفس الكلام بيتغيروا كل 8 ساعات، الجهة الأمامية 2 جارد ودول هما الدراع اليمين والشمال لمارتين جابليز مش بيتحرك من غيرهم، وطول ما هو مش في البيت هما كمان مش موجودين وسط الحراسة، الجهة الخلفية فيها كلاب الحراسة ومعاهم 5 جردات.
تحركات مارتين: بيخلص شغله في الشركة الصبح وبيرجع البيت يريح شوية وبعدين يخرج يروح بيت الدعارة الرئيسي بتاعه وده أنسب مكان للمهمة الوشوش كتير وسهل ندخل كلنا ونخلص عليه أو نختار مننا شخصين يدخلوا ونخلص عليه.
انا:تمام يا إيلا شكراً لمجهودك الرائع ده هكمل انا، بصوا يا جماعة احنا هنا علشان نقتل تاني عضو من جماعة التنين والعضو ده لو وقع هنعمل هزة كبيرة في الجماعة وخصوصاً اني لحد دلوقتي مش عارف اشوف شغلي ولا حياتي بسبب كل شوية محاولة قتل واغتيال ولازم يستقر وضعي شوية في مصر وانا عكس أهلي مش هعمل العهد الجديد لمجرد اني قتلت واحد من اعدائي.
عامر:ناوي على ايه وهندخل ازاي طيب وناوي تخلص عليه وهو في بيته وتخلص على أهله كمان ولا ايه الوضع.
انا:بصوا انا مش هقرب من بيته خالص وفكرة إيلا اننا ندخل لبيت الدعارة حلوة جداً وعجبتني بس لسه معرفش هختار مين يدخل هناك معايا لاني مش هضحي باي حد منكم في المهمة دي.
إزيل:وناوي تختار مين يا عراف.
انا:هتعرفه وقت العملية جهزوا نفسكم الساعة 10 بليل هنتحرك من هنا إيلا هتمسكي مراقبة الكاميرات والهاكينج كله والباقين يجهزوا لاي خطر.
في بيت رامي العطار
لؤي:بابا ممكن اكلم معاك شوية لو فاضي.
رامي:تعال يا حبيبي نكلم زي مانت حابب قولي في حاجة مزعلاك او حد ضايقك.
لؤي:اه في حاجة مزعلاني عايز اشوف طنط سيلين ممكن لانها وحشتني اوي.
رامي:حاضر هظبط الموضوع ده وهقولك هنروح امتي متزعلش نفسك يا حبيبي.
خرج لؤي ورامي فضل يفكر في سيلين وقد ايه هي حلوة وفعلاً عجبته يوم ما شافها عند العراف وعرف انها اخته اللي حافظت على ابنه من الناس اللي كانت عايزة تخطفه.
دخل ابراهيم على رامي:في ايه مالك بتفكر في ايه.
رامي:لؤي عايز يروح يشوف سيلين العراف لانها وحشته.
ابراهيم:خلاص نحاول نطلب مقابلة مع سيلين العراف ونشوف الوضع هيمشي ازاي بس العراف مش هنا فاعتقد المقابلة هتترفض لحد ما يرجع من برة مصر.
رامي:اه عرفت انه في انجلترا، تصدق على قد ما انا مش طايقهم الا اني حبيت عمار العراف شخص مختلف عن اي كبير لعيلتهم جيه قبله وكمان بصراحة اعجبت بسيلين من اول ما شوفتها وبفكر اتقدم ليها منها اني حبيتها وعايزها جمبي ومعجب بيها وكمان علشان لؤي بيحبها ايه رأيك.
ابراهيم:اخيراً هتجوز يخربيتك تعبتنا وراك طول ال6 سنين اللي فاته بس تفتكر هي بتفكر فيك بنفس التفكير ولا لا وكمان العراف هيوافق ولا ايه الحوار.
رامي:هنشوف لما يرجع بالسلامة.
في فيلا فضل باشا
وصل محسن وفيفي ومعاهم أسعد
فضل:أهلا يا محسن اخبارك ايه.
محسن:بخير يا فضل مديري مطلع عيني في الشغل ههههه.
الهام:ازيك يا فيفي يا قلبي.
فيفي:بخير يا حلوة.
دخلوا وقعدوا مع بعض وفضلوا يرغوا في اي حاجة وكلام ملهوش اي لازمة لحد ما أسعد نطق.
أسعد:امال ريم فين يا أونكل فضل.؟
فضل:ريم في الحديقة برة اخرجلها يا أسعد.
خرج أسعد ولقي ريم قاعدة في الحديقة وبتقرأ كتاب.
أسعد:ممكن اقعد معاكي شوية...؟
ريم باستغراب شوية:أكيد اتفضل اقعد.
أسعد:بتقراي ايه....
ريم:كتاب اسمه سيكريت بحبه اوي ودي تاني مرة أقرا الكتاب.
أسعد:واخبار الجامعة ايه والحب والخروجات.
ريم:الجامعة كويسة ماشي الحال وبالنسبة للحب مفيش حب ولا حاجة لان ملقتش الشخص المناسب اللي يقدرني ويقدر جمالي ويحافظ عليا وانت ايه الاخبار.
أسعد:ماشي الحال بروح الجامعة اصيع شوية واحضر شوية وبالنسبة للحب والارتباط مجرد اصحاب وبس مفيش علاقة جد حصلت مع اي حد لحد دلوقتي.
ريم:غريبة يعني شاب زيك وفي مركز بابك مستغلش ليه كل الصلاحيات دي ويعمل اللي عايزه..؟
أسعد:بكل بساطة لاني مبحبش المشاكل ولا بحب اعمل مشاكل لوالدي وكمان اديني عايش سني وبحرية يبقي ليه اعيشه بشكل وحش او بشكل يأذي غيري.
ريم بإعجاب:انت في جامعة ايه يا أسعد.
أسعد:جامعة القاهرة كلية إعلام وانت.
ريم:شوف الصدف يا راجل انا في جامعة القاهرة برضو بس سياسة واقتصاد.
أسعد:يبقي لازم نتقابل هناك ونقعد مع بعض هاتي رقمك وابعتيلي جدولك ومواعيدك ونتقابل.
ريم:تمام ............010.
أسعد:هرن عليكي سجلي الرقم بقي.
في فيلا نديم رئيس التفاحة الحمراء
خديجة:صباح الفل يا احلي عيلة في الدنيا.
نديم:صباح النور يا روح بابا ايه الاخبار شكلك رجعتي في كلامك بتاع امبارح ولا ايه.
داليا:اتمني بدل التفكير المجنون ده وعايزة تدخل لعرين العراف بنفسها متعرفش ان عمار عكس الكل ما تفهمها انت يا نديم مين عمار العراف.
خديجة:كل ده هنكتشفوا لما نروح مصر على فكرة انا حجزت تذاكر الطيران علشان هنسافر بشكل طبيعي مش بطيارة خاصة بينا والسفر بعد 3 ايام ياريت تجهزوا نفسكم وياريت تثقوا فيا شوية.
نديم:ماشي يا خديجة لما نشوف اخرتها انت تعرفي اني مرجعتش مصر من 30 سنة من وقت الحادثة اللي حصلت وحتى امك متعرفش اي حاجة عن اهلها من وقتها وخلفناكي هنا وبسبب اني فتحت شغلي هنا وشركتي هنا واشتريت املاك اخدت الجنسية التركية والكل فاكرني تركي مع اني مصري.
خديجة:ادينا راجعين فترة ولو حبينا نقعد هنكمل يا بابا ومتقلقش عليا انا عارفة بعمل ايه كويس وقريب هتعرف انت والقراء كمان هههههههه.
في قصر العراف (القاهرة)
ماسأل:ماما هو عمار مقالش هيرجع امتي.
نهي:لسه يا حبيبتي مقاليش بس اعتقد ممكن بكرة أو بعد بكرة بالكتير.
لميس:وحشنا اوي البيت وحش اوي من غيره بجد عمار هو سندنا وضهرنا.
نهي:صح يا حبيبتي، لميس قوليلي صحيح هي نبيلة راحت فين من الصبح بدري.
لميس:قالتلي ان عندها شغل في المستشفي وبعدين هتروح العيادة يا ماما، في حاجة ولا ايه..؟
نهي باستغراب:لا يا حبيبتي مفيش حاجة بسأل بس.
أسيل:عمار لما يرجع لازم ياخدنا ونسافر نغير جوا احنا كمان مقعدناش انا وهو مع بعض خالص.
نهلة:مش لوحدك يا حلوة كلنا هاااا كلنا هههههههه.
سوزان:انا بجد مبسوطة اوي انكم اتعودتوا على بعض بسرعة اوي وكمان محدش فيكم بيكره التاني وده شئ حلو جداً فعلاً محمد مماتش لان عمار بيعمل كل حاجة محمد كان بيعملها حتى نهي ردة فعلها بنت أصول ومحترمة بتتعامل معايا اكني اختها مش مرات جوزها التانية وكمان بتعامل سيلين وأسيل ونهلة اكنهم بناتها اللي خلفتهم من بطنها بجد يابختي اني وسطكم.
نهي:كلامك حلو بجد يا سوزان وده الصح واللي لازم كنت اعمله لازم احتوي ولادي واخليهم جمبي اه مش انا اللي خلفتهم بس انا اللي هربيهم واتابعهم من دلوقتي ويشهد القدر اني مش بفرق بينهم وبين عمار ابداً حتى انت يا لميس ويا ماسأل انتوا كمان اولادي اللي بحبهم.
الكل:قام وحضن نهي في حضن كبير وهما مبسوطين ببعض ومبسوطين قد ايه ان القدر عوضهم عن حنان الأم وخصوصاً ماسأل وسيلين وأسيل.
في مكان مجهول داخل مصر
نبيلة:وحشتني اوي يا حبيبي كده تغيب عني بقالك كام يوم.
الشخص:معلش يا روحي كان ورايا شغل مانت عارفة لازم اشتغل علشان اجيب فلوس واعرف اعيش ما انا مش غني زيك يا نبيلة.
نبيلة:ولا يهمك يا حبيبي انا هساعدك المهم تعال بقي انت وحشني اوي
شدت نبيلة الشخص اللي معاه عليها وقلعته هدومه كلها وفضلت تبوس فيه وتلحس في وشه حرفياً وهو ربط ايديها في السرير وبدأ يقرب منها ويبوس في شفايف بعنف شوية اكنه بيقطعها وبيشدهم لبرة وهي مبسوطة اوي وبيحسس بايده على جسمها وخصوصاً عند بزازها الكبيرة وقرب ايده اليمين من حلمتها اليمين وفضل يضغط عليها لجوا ويسيبها تخرج لوحدها ومرة تانية يضغط عليها لجوا ويمسكها يخرجها ويشدها لبرة جامد ونبيلة عمالة تطلع اصوات ااااااااااااااااه بحب العنف بتاعك اوي نيكني يا دكري نيكني اوي اححححححححححححح بزازي بطلع نار منك ااااااااااه عضني بسنانك وبدأ الشخص يقرب بسنانه من حلمة نبيلة الهايجة ويضغط علي حلمتها بسنانه ويأكلها جامد جوا شفايفه وسنانه بس نبيلة بتنهار تحت منه ومش قادرة خلاص اححححححححححح ااااااااااااااااااه نار يا حبيبي اووووي نيكني وارضع من بزازي بحب عنفك اوي، والواد نازل في بزاز نبيلة شد وضرب ومش راحمهم خالص لحد ما بزاز نبيلة احمرت جامد ومبقتش قادرة منهم وكل ده ايدها مربوطة في السرير وبتفرك برجليها من كتر المتعة نزل الشخص على بطن نبيلة وفضل يلحس بلسانه سرتها لحد ما وصل عند كسها وقطع الأندر من عليها وجاب جلدة سوداء ناعم من جمبه وبدأ يضرب على كس نبيلة بيها وهي ااااااااااااااه بحب العنف بتاعك اوي ااااااااه انا بحبك وانت مسيطر عليا كده اووووووي كمل كمل ضرب ف كس حبيبتك اللبوة.
والشخص بيكمل وبيضرب بشكل اقوي من الأول واشد كمان لحد ما كس نبيلة احمر جامد وهو ابيض ووردي وبقي شكله يجنن اوووووووي نزل الشخص بلسانه على كس نبيلة وفضل يلحس كسها ويضغط على زنبورها بشكل عنيف ومش طبيعي وبيشد زنبورها ببوقه وسنانه وهي سايحة خالص بنت اللبوة تحت منه وهو ماسك في وسطها وعمال يلحس كسها ويمشي لسانه بين شفرات كسها ويعض شفراتها المدلدلة الوردي او اللي بقت محمرة من كتر الضرب عليها وهي اااااااااااه بتوجعني اوي شفايفك حلوة على كسي احححححححححح كسي نار كسي كسي كسي احححححححححححححححح كسي اللي مجنن الرجالة ده ااااااااااااااه طلعوا ازباركم واضربوا عشرة على كسي ااااااااااااااااااااااااه وفضلت نبيلة تشتم نفسها وتثير نفسها بالكلام مع اللي بيحصل فيها وقام الشخص من عليها وقلع البوكسر بتاعه وخرج زبره قدام وشها وقالها مصي يا شرموطة زبر سيدك يا لبوة زبره مكنش كبير كان حوالي 14 سم وهي بدأت تمص زبره وهي بتفرك برجليها، قالها افك ايدك يا لبوة عارفك بتحبي تلعبي في كسك وانت بتمصي الزبر يا شرموطة وفعلاً فك ايدها وهي على طول نزلت تحسيس على كسها وهي بتمص زبره وبتتفن في مص الزبر.
الواد خاف يجيبهم بسرعة قام مخرج زبره من بوقها وقالها كفاية كده يا كسمك تعالى انيكك بزبر سيدك وراح عند كسها وبدل ما يفرشها ويبقي واحدة واحدة معاها قام مدخل زبره كله مرة واحدة وهي ااااااااااااه حلو اوي دخل اوووووي ارزع في كسي وهو فضل ينيك فيها ويدخل زبره في كسها وبيرزع فيها وبيضربها على بزازها وهي ااااااااحححححححح نيك اوي نيك اوي يا سيدي.
وهو عمال يقولها بنيكك اهو يا كسمك خدي زبري في كسمك يا لبوة ااااااااه جسمك يجنن يا بنت المتناكة اللي يشوف جسمك ميقولش انك كبيرة يا معرصة اححححححححححححح مش ناوية تخليني انيكك في بيتك بقي يا لبوة على سريرك وحد يشوفنا من عندك وبيرزع في كسها بزبره بعد 5 دقائق من المعركة دي جابهم على بطنها وهي شبه مستمتعة هل مش مستمتع بشكل حلو بسبب طريقته ولا هي فعلاً حابة كده منعرفش.
الساعة 10 بليل في انجلترا
انا:جاهزين يا شباب
إيلا:جاهزة يا قائدنا العظيم.
عامر:جاهز يا قائدنا العظيم.
إزيل:جاهز يا قائدنا العظيم.
صخر:جاهز يا قائدنا العظيم.
مونيكا:جاهزة يا قائدنا العظيم.
سارة:جاهزة يا قائدنا العظيم.
تتوقعوا العملية هتكون سهلة على العراف ولا صعبة، وكمان مين الشخص اللي مع نبيلة وبيعاملها بالشكل ده، وكمان خديجة السيوفي ناوية علي ايه بنت نديم السيوفي.
الي اللقاء في الجزء السادس من السلسلة الثالثة العراف
الجزء السادس
وقفنا المرة اللي فاتت عند
الساعة 10 بليل في انجلترا
انا:جاهزين يا شباب
إيلا:جاهزة يا قائدنا العظيم.
عامر:جاهز يا قائدنا العظيم.
إزيل:جاهز يا قائدنا العظيم.
صخر:جاهز يا قائدنا العظيم.
مونيكا:جاهزة يا قائدنا العظيم.
سارة:جاهزة يا قائدنا العظيم.
انا:هدخل انا وسارة وصخر والباقي هيكون حوالين البيت هيراقب الوضع كويس اوي وهياخد التعليمات من إيلا عن طريق السماعات اللي هتلبسوها دي وانا هكون سامعكم بس مش هعرف اكلم معاكم الا لو حصل حاجة مهمة وعايز اقول عليها.
إيلا:متقلقش كل حاجة هتبقي تمام وتحت السيطرة اطمئن وانت جوا أنك سايب وحوش برة.
انا:عارف انك قدها، عامر هتكون مسؤول عن مداخل البيت وتراقب الوضع كويس اوي.
عامر:ماشي يا عراف.
انا:مونيكا و إزيل هتراقبوا السطح والمباني الي حواليه مش عايز اي خطأ واحد تمام.
إزيل ومونيكا:تمام يا عراف.
اتحركنا كلنا وكل شخص عرف هو مطلوب منه ايه بظبط وخلاص جاهزين وجت الساعة 10 بليل ودخلت المكان لوحده أكني زبون عادي وقعدت ولقيت اللي مشفتهوش حتى في مصر بيت كبير ولا أكنه قصر ومليان بنات اشكال والوان اللي بزازها صغيرين واللي بزازها قد البطيخة واللي بزازها واصلة لحد بطنها واللي عندها كس بشكل طبيعي وبشكل مختلف واللي عندها زبر بدل الكس وكل انواع السكس موجودة في البيت.
جت عليا مديرة المكان سيلفا (الحوار بالانجليزي).
سيلفا:هاي يا قمر انت أول مرة تشرفنا النهاردة، لاني مشوفتكش قبل كده.
انا:اه اول مرة حبيت اجرب المكان واشوف الاوضاع بنفسي لاني سمعت كلام كتير عنه انه جامد اوي وخصوصاً مديرة المكان فرسة.
سيلفا بغرور:ما انا مديرة المكان مدام سيلفا.
(وصف مدام سيلفا:واحدة ميلف في حدود 40 سنة بس تشوفها تقول بنت 20 سنة طويلة طولها حوالي 170 سم وبزازها مشدودين لقدام اكنهم مدافع جاهزة للهجوم وحلمتها كبيرة وبارزة من الطقم اللي لابسة لانها قالعة البرا، وطيزها مدورة ومنفوخة لوراء بشكل مشدود وبطنها منحوطة، بشرتها بيضاء محمرة وشعرها اشقر وطويل وعيونها خضراء).
انا:اهلاً وسهلاً ليا الشرف سيلفا اني عرفتك.
سيلفا:أهلاً بيك، حاسة اني مش أول مرة اقعد معاك اكننا نعرف بعض من سنين، قولي بقي في طلب معين في دماغك ولا تحب اختارلك انا على زوقي.
انا:أنا احب اني انام مع مديرة المكان نفسها لاني مش أي حد وخلاص ولا انت شايفة ايه.
سيلفا:بصت ورايا لقت صخر واقف كحارس شخصي.
عرفت وقتها اني شخصية مهمة بس مينفعش هي تسألني انا مين، لأن هناك محدش ليه دعوة انت مين المهم انت جاي تتمتع وبس.
سيلفا:اؤامرك بس انا مش زي باقي البنات انا طلباتي غالية اوي ومش اي حد يقدر عليها.
انا:وانت شايفة اني مقدرش على طلباتك يا سيلفا ولا ايه، وطلبت من صخر استيك دولارات وكانوا 10 الف دولار.
سيلفا:وااااااااااو مقدرش أقول كده انت الباشا يا باشا، تحب امتي اكون جهزة.
انا:بعد ساعة من دلوقتي يا سيلفا عن اذنكم اتفرج على باقي المكان.
وقتها قمت لان شوفت مارتن دخل المكان ومش معاه اي حراسة وسمعت إيلا بتبلغني في السماعة ان الحراسة كلها برة الباب وكمان في 2 من الجهة الخلفية للفيلا.
دور سارة انها تلاغي مارتن كانها واحدة زبون بس طالبة مارتن بنفسه هو اللي ينام معاها وانها سمعت عنه من صحابتها البنات ومارتن مش بينام مع واحدة الا لو كانت بنفس مواصفات سارة (ارجع للسلسلة الاولي الجزء الرابع وانت تعرف مواصفات سارة). الحوار دلوقتي عند سارة.
سارة ومارتن مع بعض.
سارة:هاي مارتن سمعت عنك كتير وزي ما سمعت بظبط جان وجنتيل وجامد.
مارتن بغرور:الثقة والاهتمام اهم شئ يا مدام.....
سارة:اسمي ميا.
مارتن:زي ميا خليفة يعني هههههههه بمزح معك.
سارة:اه زيها واجمد منها كمان وطالبك انت بالاسم وزي ما تحب بعطيك من الفلوس.
مارتن:بس انا سعري غالي وأكيد اللي قالتلك عني عرفتك سعري.
سارة:طلعت مبلغ 30 الف دولار لمارتن واديته الفلوس، كده كويس واكتر كمان من سعرك.
مارتن:كويس جداً تحبي امتي وانا انيكك يا قمر.
سارة:دلوقتي بس في مكان هادي ومن غير ما حد يشوفنا ولا يزعجنا لاني شخصية معروفة ومينفعش اتشاف هنا خصوصاً وانا داخلة معاك الأوضة.
مارتن:خلاص تمام شوفي اللي يريحك الدور اللي فوق محدش بيطلعه خالص غير العملاء VIP ودلوقتي مفهوش حد وقدمنا ساعة ولا اتنين ايه رأيك.
سارة:خلاص تمام اطلع انت وعرفني غرفة كام وبطلع انا وراك لما تكون جاهز وخدت الفياجرا بتاعتك ولا فاكرنيي مش عارفة هييهيهيهيهيه.
مارتن بكسفة:بس الفياجرا بتاعتي مش زي اي فياجرا وهتشوفي بنفسك منتظرك في الغرفة الأولي اللي على اليمين فوق بعد 10 دقائق.
كل ده الكلام ده عرفته عن طريق السماعة لانها ميكرفون وسماعة في نفس الوقت يعني سارة كانت سامعة كل كلامي مع سيلفا وكمان انا سمعت كل كلام سارة مع مارتن وبكده أول خطوة من الخطة نجحت اننا نستدرج مارتن لاوضة نوم لوحده من غير أي حراسة.
انا:صخر، مارتن دلوقتي هيتحرك على الدور اللي فوق الغرفة الأولي جهة اليمين فكده انا لازم اتحرك مع سيلفا وانت بطبيعة الوضع لانك حارس شخصي هتطلع فوق.
صخر:تمام يا عمار متقلقش انا جهاز وكاتم الصوت والسلاح جاهزين.
انا:خبيت السلاح ازاي من الحراسة اللي على البوابة.
فلاااااااااااااااااش باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااك
بليل قبل العملية صخر اتحرك هو إيلا بعد ما المكان كله ما قفل وصخر دخل المكان عن طريق السطح بهدوء وبخطوات وتعليمات من إيلا اللي بتراقب الوضع عن طريق الهاكينج بتاعتها وخلت صورة الكاميرا على الوضع الطبيعي للحراسة والأمن علشان محدش يشك في حاجة ودخلت صخر لحمام من الحمامات وحط السلاح والكاتم في كيس بلاستيك سميك مانع لامتصاص المياة وحطهم في كمبريشن الحمام (شئ تقليدي بس كان لازم يحصل كده). ولما دخلنا النهاردة دخل الحمام أول ما وصلنا وخد السلاح والحاجة وبكده عد من الحراسة.
رجوووووووع من الفلاش باااااااااك.
انا:اندهلي سيلفا يا صخر ولو سألتك عن اسمك قولها ان اسمك جوني.
صخر:تمام.
رجع صخر بعد دقائق ومعاه سيلفا.
سيلفا:اؤامرك يا باشا.
انا:الصراحة كده هايج عليكي ما تيجي دلوقتي احسن بدل ما نستني ساعة وبتاع.
سيلفا:حاضر بس كده من عيوني هحصلك على الدور الثاني الغرفة رقم 2 من الجهة اليمين تمام.
انا:تمام يا فرسة.
فوق في الدور الثاني
إيلا:عمار ممكن تخلي بالك وبراحة وبهدوء واستخدم السلاح اللي مع صخر يا عمار.
انا:متقلقيش يا حلوة ركزوا انتوا بس ولو في حركة مش تمام عرفوني.
دخلت سارة ومارتن الأوضة وخلاص الدنيا تمام هناك، وانا وسيلفا دخلنا الاوضة بس أول ما دخلت جيت من وراء سيلفا ومسكتها من رقبتها بحركة معينة وخليتها تفقد الوعي تماماً علشان اعرف اخرج وخرجت.
صخر:كله تمام...؟
انا:اه خلاص فقدت الوعي هات السلاح.
خدت السلاح وكنت متفق مع سارة انها تحاول تربط مارتن في السرير اكن ده مزاجها يعني وفعلاً دخلت على سارة لقيتها رابطة مارتن في السرير وكاتمة بوقه كمان بالشراب.
اول ما شافني مارتن وشه جاب الوان واتغض لانه عارفني طبعاً.
انا:ههههه بطة بلدي نايم يا وسخ أكيد عارف انا مين طبعاً، انا عمار العراف اللي مربي ليكم الرعب انت وجماعتك.
مارتن:بيحاول يكلم ويصرخ بس مش عارف.
انا:اسمع يا خرا انت من غير رغي كتير ولا كلام من اسبوعين خلصت على نوح في مصر وده أول فرد منكم لانه كان غبي زيك كده، واديك انت كمان تاني فرد من الجماعة عارف يا مارتن انت غبي ليه.
مارتن:بيحاول يفك نفسه ويصرخ بس مش عارف.
انا:اسكت خالص بدل ما اخلص عليك وقتي، انت غبي لانك دخلت مع جماعة التنين تحب أقولك كل فرد فيكم اسمه ايه وكل تفاصيل حياته حتى مقاس بوكسره ايه، انا سايبكم بمزاجي يا مارتن بس جيه الدور خلاص اللي أبدا اخلص من واحد ورا التاني منكم.
مارتن:بيحاول يفك نفسه ويكلم بس كل محاولاته فاشلة لان صخر مسيطر على جسمه وماسكه كويس.
سارة:عمار مش كفاية ونخلص عليه ولا ايه بدل ما الحراسة او سيلفا تفوق.
انا:صخر هات الأوراق اللي معاك.
صخر:اهي موجودة هتنفذ اللي اتفقنا عليه..؟
انا:اه، دلوقتي يا مارتن يا حبيبي انت هتبيعلي كل حاجتك بيع وشراء بشكل رسمي وكل حسابات البنوك هتتحول لحسابي هنا في انجلترا.
مارتن بعصبية: بيحاول يمنع صخر انه يسيطر عليه بس صخر اقوي منه بكتير وفك ايد مارتن اليمين وقاله امضي يا عرص بدل ما تموت.
انا:لو مضيت يا مارتن يمكن اخليك تعيش امضي على كل املاكك يا مارتن ومتقلقش مش هطرد مراتك و ولادك هسيبلهم الفيلا اللي قاعدين فيها وهديهم فلوس كمان امضي يا خول.
مارتن بخوف:مضي على طول على كل الأوراق.
اللي كانت بتنص على أن مارتن باع كل الاملاك والعقارات والشركة وكمان بيت الدعارة وكل حاجة لعمار العراف.
انا:كده مش ناقص يا حلو غير انك تحول الفلوس من حسابك لحسابي يا عرص اضغط موافق هسيب لعيالك 10 مليون دولار كفاية عليهم.
مارتن غصب عنه:ضغط ببصمة صباعه على موافقة التحويل لمبلغ 90 مليون دولار لحساب عمار العراف في انجلترا.
انا:شاطر يا مارتن واحب دلوقتي أقولك مع السلامة وضربت على مارتن رصاصة في دماغه ومات.
إيلا:مبروك يا عراف الانتقام التاني...لسه هتكمل ولقيت قدمها ان الحراسة بتاعت الفيلا بدأت تشك اختفاء سيلفا ومارتن وبتتحرك على فوق.
إيلا:عمار بسرعة اخرجوا للسطح وخلي بالك في اتنين فوق، وعامر هيساعدكم بالقناصة لان حراسة الفيلا طالعة عليكم.
اتحركت انا وصخر وسارة بسرعة على السطح وضربت على واحد منهم بالسلاح بخطوات محسوبة والتاني صخر هجم عليه بايده وضربه وسحب منه السلاح وقام عامر ضرب عليه بالقناصة علشان منعملش صوت. إيلا نزلت بالهيلكوبتر وركبنا واتحركنا على المقر.
في مقر العراف انجلترا
الكل:مبروك يا قائد.
انا:مبروك بيكم انتم لوحدي مكنش كل ده هيحصل، صخر هات التليفون.
انتوا تعبتوا معايا وبالكم فترة كبيرة كمان معايا وفي ضهري، مونيكا حقك في المهمة 2 مليون دولار وصلوا لحسابك دلوقتي، عامر حقك في المهمة 2 مليون دولار وصلوا لحسابك دلوقتي، وانت كمان يا إيلا حقك في المهمة وصلت لحسابك دلوقتي 2 مليون دولار. وانت كمان يا صخر فتحتلك حساب هنا وبعتلك حقك انت كمان.
صخر:بس انت عارف اننا بنخدم العراف مهما كان الثمن بدون مقابل ومن غير اي حاجة اصلاً.
انا:عارف يا صخر بس ده حقك لان الفلوس دي مش بتاعتي لوحدي ومتعبتش فيها حتى فالأفضل تروح للي تعبوا فعلاً.
صخر:حاضر يا عمار مش هعترض قرارك.
انا:سارة حقك في المهمة 2 مليون دولار وصلوا لحسابك.
إزيل:امال حقي فين يا عراف انت وزعت على كله ماعدا انا يعني.
انا:هو انا مقولتلكش يا إزيل، مش انت أووت من النهاردة من الفريق يا حبيبي.
إزيل بغضب:نعم أووت ازاي يعني انا عملت ايه علشان اخرج من الفريق.
انا:أقولك انا انت عملت ايه يا وسخ بعتني لشاتاي وجماعة التنين ولا مش كده وبس وكمان متفق مع جاسوس مصري من الناس القريبة مني وانت الي عرفته كل حاجة واننا في المقر هنا بس علشان انت مكنتش تعرف الخطة ولا العملية فعرفنا نعملها من غير اي مشكلة الخطة مكنتش زي ما قولنا قدامك يا غبي بدليل انك بلغتهم على مكاني وحاولوا يموتوني لانهم فاكرين اني هنا علشان اقابل جماعة هنري.
الكل بصدمة:انت يا إزيل تعمل كده طلع خائن ووسخ.
إزيل بغضب:دائماً شايف نفسك الأحسن واقوي مننا وانت من غيرنا ولا حاجة اصلا، ده غير ان إيلا بتحبك ومش معبراني ولا شيفاني بسببك كان لازم اخلص منك.
انا:لا وانت الصادق انا اللي هخلص منك يا إزيل، وضربت إزيل رصاصة في رأٍسه بنفس المسدس اللي قتلت بيه مارتن.
سارة:مين يا عمار الجاسوس اللي في مصر.
انا:هتعرفوا لما نرجع بس في الوقت المناسب بس انا هعرف ادفعه الثمن كويس اوي.
في بيت الدعارة
الحراسة وصلت الدور الثاني وفتحوا كل الاوض مفيش فيها حد ماعدا الاوضتين اللي علي اليمين، بس لقوا سيلفا خارجة من واحدة منها.
سيلفا:رأسي وجعاني اللي كان معايا ضربني على رأسي وفجأة فقدت الوعي.
حارس:احنا دورنا عليكم كتير حتى مارتن باشا مختفي.
سيلفا:مارتن كان بيتفق مع واحدة اسمها مايا انهم في يطلعوا في الاوضة التانية اللي جمبي تعالوا ورايا.
اتحرك الكل على اوضة مارتن لقه مارتن مربوط من ايد وبوقه مكتوم ورصاصة في رأسه.
سيلفا:وات ذا فاك مين عمل كده مارتن مارتن مارتن.
الحارس في اللاسلكي:ممنوع خروج اي حد من البيت مارتن باشا اتقتل.
سيلفا:أكيد الراجل اللي كان معايا هو السبب في كل ده، لأن أول ما دخلنا الأوضة اضربت على رأسي ومن وقتها وانا مش فاكرة حاجة وفاقدة الوعي.
الحارس:هنراجع الكاميرات حالاً يا فندم وهنعرف هو مين فوراً، وطلب من الحارس التاني يراجع الكاميرات.
نزل الحارس التاني لاوضة الأمن والكاميرات علشان يشوف الكاميرات سجلت ايه اخر ساعة، لقي ان الكاميرات كانت ثابتة ومش جايبة اي حركة خالص وده بسبب أن إيلا هكرت كاميرات البيت وعرضت للأمن تسجيلات قديمة من اليوم ومفيش ولا كاميرا جابت اي حد منهم من أول ما دخل البيت لحد آخر اليوم.
الحارس لما طلع:للاسف يا مدام سيلفا الكاميرات اتهكرت وكانت ثابتة على مشاهد معينة خلال الساعتين اللي فاتوا.
سيلفا:أكيد حد قوي هو اللي عمل كده ومارتن كان ليه اعداء كتيرة ومنعرفش حصل كل ده ازاي.
الحارس الشخصي ليها:نتصل على تشارلي جابليز ابن مارتن يا مدام سيلفا يجي يعرف الوضع ويشوف هيتصرف ازاي؟؟؟
سيلفا بتتصل بالتليفون:ألوو تشارلي محتاجك ضروري في بيت السهرة بس حالاً.
تشارلي:تمام انا جاي حالاً
(تشارلي شاب في اوائل العشرينات صايع وعارف كل شغل ابوه وهو اللي ماسك معاه كل حاجة يبان انه عبيط وميعرفش حاجة بس خطر زيه زي ابوه بظبط).
بعد نصف ساعة وصلت تشارلي لبيت السهرة (الدعارة)، وعرف الحقيقة وان ابوه مات وبان عليه الزعل جامد بس فرح انه بقي كبير العيلة وهيورث كل الفلوس بس الفرحة مبتكملش لان جاتله مكالمة من مدير البنك وهو واقف.
المدير:الو تشارلي باشا في حاجة غريبة حصلت من ساعتين وحبيت اتأكد منك لان مارتن باشا مبيردش..؟
تشارلي:خير يا جوزيف حصل ايه..؟؟
جوزيف:كل فلوس مارتن باشا اتحولت من ساعتين لحساب مش معروف هويته لحد دلوقتي...؟
تشارلي بعصبية:انت بتكلم جد اتحول كام بظبط...؟
جوزيف:90 مليون دولار يا فندم، ومتبقي في الحسابات 10 مليون دولار فقط.
تشارلي بصدمة:اقفل يا جوزيف اقفل.
سيلفا:في ايه حصل اي تاني.
تشارلي:ابويا قبل ما يموت شكله حول كل فلوسه لحساب شخص تاني حول 90 مليون دولار ومسبش غير 10 مليون دولار.
سيلفا بصدمة:احا انت بتكلم جد دي مصيبة ثروة مارتن جابليز كلها راحت.
تشارلي:مش كلها راحت ولا حاجة لسه في العقارات والشركات وكل حاجة.
بس الحارس قطع كلامهم وقولهم بصوا كده:لقوا اثار لحبر البصمة على صُباع مارتن مكان البصمة على الورق.
سيلفا:لو اللي في دماغي طلع صاحي احب اقولك انك بقيت شاحت انت وعيلتك دلوقتي.
تشارلي:شكلها كده فعلاً يا سيلفا اللي قتل ابويا مضاه وبصمه على بيع وشراء كل حاجة يعني احنا دلوقتي بيت السهرة كمان مش بتاعنا.
سيلفا:انت هتسكت ولا ايه انت لازم ترجع حقك وحقكم بالكامل.
تشارلي:متقلقيش هفضل وراء الموضوع وهعرف مين اللي عمل كده وقتل ابويا.
تاني يوم الصبح أعلنت الاخبار في انجلترا بمقتل رجل الأعمال مارتن جابليز وكمان بيع كل حاجة يمتلكها من اموال وعقارت ومباني الي شخص مجهول الهوية والشرطة تبحث في الموضوع.
في مقر السفارة الانجليزية
هنري:أكيد العراف اللي عمل كده وجوده هنا كان غامض ومكنش معروف هو جاي ليه.
ألب:لو هو اللي عمل كده المفروض نجيبه ونقبض عليه ولا ايه.
الملكة فرح:هتجيبه بتهمة ايه، واحد جيه زيارة للبلد وقعد فيها اسبوع وسافر بليل اصلاً في نفس توقيت مقتل مارتن.
هنري:على فكرة مارتن من جماعة التنين وأكيد العراف حب يعلم التنين درس علشان كده جيه هنا وقتل مارتن ويبقي كده تاني عضو من الجماعة مات.
مايكل:اللي حصل حصل وكده كده العراف خلاص سافر بقاله اكتر من 24 ساعة يعني حتى مش هنعرف نقابلوا ولا نكلم معاه.
كاترين:مين قال كده لسه مش عارفين هو هيقرر ايه، ما يمكن نأخد بعضنا كده ونروح زيارة لمصر ونقابل العراف ونكون اصحاب ونخلى العلاقات كويسة متنسوش الحرب اللي داخلين عليها مع الجماعة التانية محتاجين فيها اسلحة بشكل مش قانوني والوحيد اللي ماسك تجارة السلاح وبأمر منه يقدر يمنع او يسمح بالبيع هو العراف.
الملكة فرح:عندك حق يا كاترين وعلشان كده لازم نفكر كويس احنا ناويين على ايه بظبط هنحارب من غير مساعدة العراف ولا هنطلب المساعدة منه.
متقلقش عزيزي القارئ هفهمك دلوقتي هم ليه فاكرين ان العراف سافر في نفس التوقيت بتاع موت مارتن فلاش باك
انا:إيلا بصي واسمعيني كويس عايزك تخترقي مبني الطيران وتحجزي تذكرة العودة لمصر الساعة 10 بتوقيت لندن، انا وسارة وبس ولما تيجي 10 بالدقيقة قبل ما تهتمي بشغل المهمة عايزك تأكدي صعودنا للطائرة عن طريق اختراق السيستم بتاعهم وتأكدي اننا سافرنا وخلاص طلعنا الطائرة.
إيلا:تمام يا عمار متقلقش اعتبره حصل.
في مقر شاتاي (جماعة التنين).
كولكان:سمعت الاخبار يا باشا...؟
شاتاي:في ايه خير على الصبح....
كولكان:مارتن جابليز مات امبارح بليل والقاتل مجهول...
شاتاي:احا انت بتكلم جد متأكد من المعلومة دي.
كولكان:كل الاخبار وقنوات اخبار في لندن أعلنت موت رجل الأعمال مارتن وكمان المصيبة ان كل ثروته اتنقلت لحساب شخص مجهول 90 مليون دولار طاروا من ايد ابنه تشارلي جابليز.
شاتاي:نعم وكمان الفلوس، مفيش غيره هو العراف.
وهما بيكلموا جت مكالمة اتصل من برايفت نمبر لشاتاي...
شاتاي:ألوووو مين معايا...؟
العراف:العراف يا شاتاي ولا تحب اقولك يا تنين ولا اندهلك باسمك الحقيقي يا جينكيز.
شاتاي بصدمة:عرفت كل ده منين مفيش شخص يعرف اسمي الحقيقي لحد دلوقتي.
العراف:عيب عليك انا مش اي حد، وصلتك الهدية بتاعتي قولي عجبتك ولا لا..؟
شاتاي:اه وصلتني الهدية بس مش عجباني وهعرف اردلك الهدية كويس اوي.
العراف:انت بوق يا شاتاي ومبتعرفش تعمل حاجة وابقي أقرا الدعاء على روح فرانك وروح نوح ومارتن وخليك فاكر الدور جاي عليك بس سايبك بمزاجي.
والمكالمة اتقفلت وشاتاي بقي على اخره من العراف ازاي عرف اسمه الحقيقي ومعني انه وصل لاسمه الحقيقي يبقي عرف كل حاجة عنه وفعلاً هي مسألة وقت والعراف هيخلص عليه الا لو هو اتحرك أسرع منه.
اكتشا:هو يا باشا مش كده...؟
شاتاي بقلق:اه هو يا اكتشا العراف بيقولي هديتي وصلت ليك ولا لسه.
كولكان:والحل يا باشا انت كده حياتك في خطر.
شاتاي:جهز وأعلن الاعضاء في اجتماع بكرة ضروري.
في مصر أم الدنيا
الساعة 10 صباحاً دخل العراف الفيلا وكل البيت نايم لسه وطلع واحدة واحدة لأوضة لميس وقرب منها وباسها وهي فاقت لقيته في وشها.
لميس:اوووووووووف اخيراً رجعت ولا انا بحلم وحشتني اوي.
انا:لا رجعت مبتحلميش ولا حاجة لسه داخل حالاً وقولت اصحيكي ببوسة وحشتيني اكتر يا حبيبتي.
لميس:بحبك اوي وحشتني بجد وباست العراف من شفايفه ودخله في بوسة طويلة.
انا:هسيبك وبليل هفشخ كسك اللي وحشني ده وهقوم اصحي ماسأل.
لميس:ماشي يا حبيبي هكون انا كمان فوقت ونزلت.
خرجت من عند لميس ودخلت اوضة ماسأل واول ما قربت من السرير لقيتها صحيت وبتدخل في حضني.
ماسأل:حسيت بيك، بجد حسيت بيك وعرفت انك رجعت وحشتني اوي يا حبيبي.
انا:للدرجة دي بتحبيني وبتحسي بيا.
ماسأل:بعشقك مش بحبك وبس ودخلت في بوسة طويلة هي كمان مع العراف.
الكل صحي ونزلوا تحت وانا خدت شاور وغيرت هدومي ونزلت.
انا:صباح الخير عليكم.
أسيل جريت عليا:وحشتني يا رخم كل ده تسافر وتسيبنا وانا ملحقتش اشبع منك ولا اقعد معاك.
نهلة:وحشتني اوي يا حبيبي يا تؤامي انت هههههههههه.
سيلين:وحشتني بجد لانك ضهري وسندي بقيت اخاف لو اختفيت او مشيت.
نهي:سيبولي ابني بقي حبيبي تعال يا عمار في حضني، ودخلت في حضن نهي بس حضن صافي وخالي من اي مشاعر تانية غير الأم وابنها بس.
وسلمت على الباقي وقعدنا نفطر وكلنا كنا مبسوطين بس فضلت ابص على نبيلة حماتي بنظرات خبيثة شوية لان متنسوش انا بعرف الماضي بسبب قوتي اللي خدتها من ماسأل.
خلصت فطار ودخلت اوضة المكتب وطلبت ماسأل تيجي.
ماسأل:نعم يا حبيبي مالك.
انا:مانت عارفة انا عايزك ليه ولا مقرأتيش افكاري.
ماسأل:حاضر هبلغهم يا حبيبي متشلش هم حاجة بس عايزك في موضوع يخص حماتك.
انا:عرفت يا حبيبتي متقلقيش بس مستني الوقت المناسب.
ماسأل:وهتعمل ايه في الجاسوس اللي هنا يا عمار.
انا:انت كمان عرفتي اللي حصل هناك، متقلقيش يا ماسأل هتتحل قريب واي خلاص هنات احنا قربنا نخلص السلسلة الثالثة.
ماسأل:ماشي اسيبك تكمل حكاية للمتابعين بتوعك وسلملي على موقع العنتيل يا صايع هههههههههههه.
في بيت محسن ضابط الأمن العام
صحي أسعد ملاقش حد في البيت ولا ابوه ولا أخته قام علشان يفطر لاقي باب اوضة النوم بتاعت امه مفتوح وهي نايمة على بطنها وقميص نومها مرفوع لغاية ضهرها وطيزها البيضاء الكبيرة كلها باينة ومش لابسة اندر وبص في المرآية لقي كسها المنفوخ كمان ظاهر وواضح وجايبة عسل وهي نايمة وبتحلم شكلها.
الواد بتاعه وقف عليها ومبقاش قادر يمسك نفسه قرب من السرير ومد ايده على كسها يحسس عليه براحة خايف تصحها وتعمله حوار وتضربه وفضل يحسس براحة على كس فيفي وهي نايمة.
فيفي:ااااااااه براحة يا محسن عليا اااااااااااه شكلها بتحلم ان محسن بينكها.
أسعد:كمل تحسيس على كس أمه وجابه اوي ومبقاش قادر يستحمل قلع وخرج زبره اللي بالنسبة لحجم ابوه هو اكبر واقوي.
وقرب زبره من كسها وفضل يفرش ليها (لأن فيفي نومها تقيل شوية)، بس بدأت فيفي تفوق ولقيت ان الموضوع حقيقة مش حلم وان فعلاً في حد بيفرش كسها وهي هايجة موت ولفت برأسها مرة واحدة لقيت أسعد بين طيزها وبيفرش كسها بزبره.
فيفي:انت بتعمل ايه يا حيوان انت قوم من عليا يا غبي انا امك.
أسعد اجنن وصمم انه خلاص لازم ينيك كس أمه النهاردة زنقها في السرير بايده وهي نايمة وقالها اثبتي يا ماما انا مش هقوم من عليكي الا لما انيك كسمك الجامد ده وفيفي هايجة بس نفس الوقت مش عارفة تتحرك وتهرب منه.
وقام مرة واحدة دخل زبره كله جوا كسها وهي طلعت اااااااااااااااااه غصب عنها وفضل ينيك فيها ويرزع في كسها رايح جاي ويقولها كسمك جامد يا متناكة انت ابويا مش بينكك ولا ايه لان كسك ضيق وعاجبه كسها اوي وبيضربها على طيزها وهي غصب عنها مستمتعة اوي ومحرومة وعمالة تطلع اصوات مكتومة واهات من محنتها وهيجنها الجنسي.
أسعد:هسيبك واياك تطلعي صوت سبيني اتمتع بكسمك الفشيخ ده.
وفعلاً سابها اسعد وهي مطلعتش صوت وفضل ينيك فيها ويرزع في كسها المنفوخ ويقولها كسك فاشخ زبري وشافط زبري كله يا لبوة ويضربهاعلى طيزها وفجاة خرج زبره من كسها وقرب من كسها وطلع لسانه ولحس كسها وعسله اللي نازل ودي حركة فيفي نفسها فيها من زمان وعمرها ما حصلت ليها واول ما أسعد لحس كسها هي قالتله اااااااااااااااه الحس كمان يا حبيب ماما انت ريحني ابوس ايدك ااااااااااااااااه الحس كسي يا ابني يا حبيبي نيك امك يا حبيبي وخلاص نسيت نفسها تماماً وأسعد بيلحس كسها وبيستطعم بكل طعم نازل من كسها وخلاص مبقاش قادر ودخل زبره تاني في كسها وفضل ينيكها شوية حلوين لحد ما نزل في كسها ونام عليها..... وهي بدل ما تضربه وتبهدله بالعكس خدته في حضنها وقالتله بسطني اوي يا دكري انت من النهاردة جوزي يا خول.
في مكتب العراف
عمار العراف بيعمل تليفون ضروري:جهز كل حاجة لان خلاص جيه الوقت.
الصوت:حاضر يا عراف هنتقابل قريب اوي.
تفتكروا ايه اللي بيحصل ومين الجاسوس اللي في مصر، وعمار عايز ايه من ماسأل وكمان أسعد وفيفي تفتكروا هيكملوا ولا لا ومحسن هيعرف ولا ايه الوضع وكمان عمار في الاخر بيجهز ليه كل ده مستنيه منكم في التعليقات
اللي اللقاء في الجزء السابع من السلسلة الثالثة العراف
---------------------------------
الجزء السابع
وقفنا المرة اللي فاتت عند
في مكتب العراف
عمار العراف بيعمل تليفون ضروري:جهز كل حاجة لان خلاص جيه الوقت.
الصوت:حاضر يا عراف هنتقابل قريب اوي.
انا:سلام,
قمت خرجت من المكتب بعد ما عملت مكالمة التليفون وخلاص كده كل حاجة جهزت بس لما خرجت لقيت ايمان العراف عمتي بتقولي عايزك في حاجة.
ايمان:عمار في حد طالب مقابلة ضرورية.
انا:خليه يجي يا ايمان هو ولؤي.
ايمان بدهشة:انت عرفت منين انه رامي العطار هو كلمك..؟
انا:لا محدش كلمني بس عيب لما يكون اسمي العراف ومعرفش مين طالبني ولا ايه.
ايمان:تحب المقابلة امتي..؟
انا:بعد ساعتين ينورنا هنا.
في بيت رامي العطار
تليفونه بيرن وبيرد وهو في مكتبه.
ايمان:أهلاً يا رامي عامل ايه.
رامي:أهلاً ايمان هانم انا بخير ومستني الرد.
ايمان:تقدر تيجي المقابلة بعد ساعتين من دلوقتي يا رامي العراف في انتظارك.
رامي قفل المكالمة مع ايمان وفرح اوي انه هيقدر يشوف العراف ويفتح معاه موضوع سيلين انه عايز يتجوزها وكمان لؤي ابنه بيحبها اوي وبكده هيكون جاب حبيبة قلبه في حضنه وكمان جاب أم تانية لابنه الحزين.
ابراهيم:خير في حاجة ولا ايه اتصلت بيك ليه...؟
رامي:علشان تقولي على معاد المقابلة انه بعد ساعتين العراف مستنيني في القصر..
ابراهيم:طيب حلو اوي يبقي لازم تقوم تجهز وتظبط نفسك وكمان تبلغ البيبي سيتر تجهز لؤي وانا كمان هاجي معاك.
رامي:مفيش داعي تيجي معايا انا هاخد عربية حراسة واحدة وهروح وخلاص.
ابراهيم:ماشي يا رامي ومتقلقش مش هيلاقوا احسن منك لاخته يا ابن عمي، بس برضو انا هاجي معاك.
رامي:ماشي يا ابراهيم اجهز انت كمان يلا بينا.
في بيت الضابط محسن
أسعد:انت جامدة اوي يا فيفي مكنتش اعرف انك لسه شباب وكسك جامد اوي كده.
فيفي:فشختني اوي يا حبيبي، كنت محرومة يابني ابوك يدوبك 5 دقائق وكمان مبيعملش اي حاجة تفرحني ده حتى لحسة كسي مبيعملهاش.
أسعد:بس مش مبرر انك تخونيه يا لبوة يا جامدة انت.
فيفي:مش بخونه انت ابني وبعدين انا قولتله مش هتقدر عليا خلاص هتناك من غيرك واديك انت اللي جيت وشيلت الحمل بدل ابوك استحمل بقي والا هتناك برة.
أسعد:تتناكي من مين يا لبوة انت وراح شدها عليه ودخل زبره فيها وهو كسها لسه رطب وفضل يرزع في كسها ويهبد فيه وهي صوتها خلاص مبقتش قادرة تسيطر عليه اححححححححح كسي يخربيتك براحة عليا انا مش حملك يا عرص ااااااااااااااه كسي تعالى شوف يا محسن ابنك بينيك امه ازاي راجل اوي نكني يا حبيبي نيك كس امك حبيبتك اححححححح نيكني اوي،ـ وأسعد مش مستني توصية اصلاً عمال يرزع ويهبد في كسها وهي مستسلمة تماماً ومبسوطة انه اخيراً بقيت بتتناك من زبر قادر عليها وعلى هيجنها، قومي تعالى اطلعي فوق زبري يا شرموطتي وفيفي ما صدقت يشتمها ويحسسها قد ايه هي وسخة وشرموطة وقامت فعلاً ونزلت على زبر أبنها واحدة واحدة وفضلت تتنطط وتصوت وتقول اححححححححححح كسي بقي نار منك يا حبيبي ااااااااااااه بتنطط على زبرك الكبير ده وعمالة تنيك نفسها وتتحكم في زبر ابنها ومش سايبة اي شبر في زبر ابنها كل مرة تطلع وتنزل تدخله اكتر لانه حوالي 16 سم وهو نفس حجم محسن ابوه لكن محسن عجز ومبقاش قادر عليها او بيفكر بطريقة تانية منعرفش لسه حاجة، قام أسعد قالب امه على بطنها وهو من وراها وقالها هفتح طيزك يا لبوة، فيفي:احا خلى بالك انا اول مرة هتناك فيها فأهدا كده وهات كريم وادهن الأول، أسعد جاب الكريم فعلاً ودهن رأس زبره وجزء منه ودهن فتحة امه كمان ودخل صٌباعه الأول وبدأ ينيكها بيه وهي بتطلع اهات من صباعي ما بالك لما يدخل زبره بقي هتعمل ايه، ودخل الصباع التاني مع الأول وفضل ينيكها ويوسع طيزها شوية لحد ما هي بقيت قادرة على انها تأخد صباعين من أسعد ومن غير ما ينبها قام وقرب رأس زبره من طيزها وضغط براحة على فتحة طيزها ودخلت رأس زبره وهي احححححححححححححح يخربيتك خرجه انا هموت تحت منك ااااااااااااااااه خرجه يا أسعد متهزرش مش هقدر بجد وهو مش سأل فيها ومكمل نيك فيها هما الاتنين مديني ضهرهم للباب بس الحلو مش بيكمل لان في حد واقف بيتفرج عليهم وزي ما توقعت كده يا عزيزي القارئ محسن شايف ابنه بينيك امه وهي بتتشرمط تحت منه وزبره في طيزها ومحسن هايج اوي ومطلع زبره وعمال يضرب عشرة عليهم من بعيد ومش مطلع أي صوت بس فيفي لفت برأسها بتبص على أسعد شافت محسن واقف في الممر بتاع الاوض وبيلعب في زبره ابتسمت ليه وكملت نيك مع ابنها احححححححححح نيك انت احلى من ابوك بكتير انت جوزي من النهاردة مش الخول التاني نيك اوي يا حبيبي افشخ طيزي وأسعد مش متوصي ومكمل نيك في طيز امه وابوه برة بيتفرج عليهم ومتابعهم ومش قادر خلاص وجابهم وهو بيلعب في بتاعه ولسه ابنه مجبهمش في طيز امه بدأ أسعد يضرب على طيز فيفي ويحمرها وهي لحمها قمحاوي وبقي شكلها يجنن تحت منه وصوت رتطم جسمهم في بعض مجنن محسن لدرجة ان زبره منامش ومكمل لعب فيه وده اللي لاحظته فيفي واستغربت محسن ازاي زبره واقف لحد دلوقتي غريبة اول مرة تحصل بس مهتمتش لما لقيت أسعد بيقولها نامي على ضهرك يا لبوتي وخرج زبره من طيزها وفرش كسها ودخله مرة واحدة في كسها جامد وهي مبسوطة تحت ابنها وبتتناك زي ما كانت بتحلم وفضل ينيك فيها بتاع 10 دقائق كمان لحد ما نطر لبنه على بزازها وهي دعكت لبنه من على بزازها وباسته وقالتله بحبك اوي، أسعد:انا كمان بحبك اوي واتبسط معاكي اوي اوي انا من النهاردة جوزك وانت مراتي.
فيفي:لازم نخلي بالك طول ما ابوك هنا مش عايزة مشاكل ولا حد يلاحظ حاجة ولا تكلم في الموضوع نهائي.
أسعد:متقلقيش يا حبيبتي.
فيفي:طب نام في حضني شوية قبل ما اختك ترجع وبعدين نقوم نفطر يلا نام.
غابت فيفي 10 دقائق واخدة أسعد في حضنها وفعلاً نام من التعب ناكها مرتين وراء بعض وقامت خرجت وعليها الروب لمحسن.
فيفي:غريبة يعني انا قولت هتدبحنا، بس الواضح انك اتبسط اوي.
محسن بكسوف وكسرة:اه اتبسط يا فيفي ومكنتش اعرف ان الموضوع هيبسطني اوي كده.
فيفي:وكمان زبرك فضل واقف وراحت مسكته من فوق البنطلون، غريبة ده انت كنت خول معايا وبتجيبهم وبتقوم.
محسن:بلاش الطريقة دي بقي مانت عملتي اللي انت عايزه اهو.
فيفي:انا معملتش حاجة هو اللي لقاني نايمة وعريانة دخل هجم عليا وانا تعبانة وعجبتني طريقته وفحولته كملت معاه مش احسن ما اتناك من الغريب.
محسن:ماشي يا فيفي بس ياريت ميعرفش اني عرفت حاجة وتتعاملي باحترام قدامي.
فيفي:متقلقش هحافظ على صورتك قدام ولادك يا ديوث، بس احمد القدر انه مجمعنيش بالعراف لاني كنت ناوية اتناك منه واخليك كلب قدامه بس دلوقتي معرفش هتناك منه ولا لا لسه هفكر.
محسن:وانت فاكرة العراف هيبصلك ليه وهو مجوز اتنين احلى من بعض.
فيفي بغضب:احا وميبصليش ليه انت مش شايف اني فرسة بس انت اللي مش عارف تركب يا عرص يلا شوف انت رايح فين لحد ما جوزي يخرج من اوضته ويقوم يلا امشي.
خرج محسن وهو مكسور ومبسوط في نفس الوقت وفيفي بقيت مسيطرة على محسن سيطرة تامة واتغاظت اوي من كلام محسن ان العراف مش هيبصلها اصلاً يا ترى ناوية على ايه.
في قصر العراف
على البوابات برة وصلت عربية رامي وابراهيم العطار ومعاهم لؤي ابنه
صخر:أهلاً وسهلاً بيكم ثواني ونبلغ العراف بوصلكم بس الأول تفتيش صغير.
رامي:اتفضل يا صخر فتش براحتك.
الحراسة فتشت رامي وابراهيم ولؤي كمان وكله تمام ومفيش اي خطر منهم وانا اديت امر بدخول رامي واللي معاه لعندي.
رامي:ازيك يا باشا.
انا:بخير يا رامي وانت ازيك.
رامي:في نعمة طول مانت بخير يا عراف.
ابراهيم:اول مرة اشوف حضرتك يا باشا بس فعلاً هيبة زي ما سمعت.
انا:ماشي يا ابراهيم اتفضلوا اقعدوا.
لؤي:عمو عمو ممكن اشوف طنط سيلين مش هي هنا برضو.
انا:تعالى طيب سلم عليا الأول.
وجيه لؤي لعندي وسلم عليا وكنت مبسوط بيه اوي وطريقته *** جميل وبرئ في مجتمع وعيشة وحشة فعلاً عليه لما يكبر هيكون مسيره زي مسيري لازم يستلم شغل أهله وعيلته لو مكتوب عليه انه يختار هيكون الاختيار صعب.
نديت على صخر:بلغ سيلين تنزل تقابل لؤي وتاخده يا صخر.
صخر:اؤامرك يا عراف.
رامي:لؤي مصدعني كل شوية عايز اشوف طنط سيلين وديني عندها وبقي متعلق بيها اوي معلش على الازعاج ده يا عراف.
انا:ولا يهمك يا رامي هي تاخده ونكلم في الشغل لاني عايزك انت وابراهيم.
بعد 5 دقائق دخلت سيلين وهي قمر 14 وخطفت نظر رامي وانا ملاحظ ومتابع نظرات رامي بس وهو محترم البيت ومحترمني ومحافظ على الاصول ومرة يبص في الارض ومرة يبص ليها.
سيلين:اؤامرك يا عراف طلبتني. (سيلين شاطرة وذكية وعرفت تدهني بايه قدام الاغراب).
لؤي:طنط سيلين وطلع جري عليها وحشتيني اوي اوي.
سيلين وطت وخدت لؤي في حضنها وقالتله:وانت وحشتني اوي يا حبيبي عامل ايه وحشتني بجد.
انا:كنت عايزك علشان كده الباشا الصغير طالبك بالاسم وقولت مينفعش نزعله خديه وقعدوا مع بعض لحد ما اخلص مع رامي.
سيلين:اؤامرك يا عراف.
خرجت سيلين وانا استلمت رامي بقي لاني قرأت افكاره وعرفت الماضي اللي عمله قبل ما يجي وكان بيفكر في سيلين.
انا:مش عيب لما تبقي في بيتي وقدام الكبير وتبص على أهله يا رامي.
رامي مخضوض:انا مقصدتش يا عراف، انا كنت بشوف فرحة لؤي بالأنسة سيلين.
ابراهيم:ميقصدش يا عراف باشا ميقصدش.
انا:لا يقصد يا ابراهيم وهو عارف كده كويس وعلشان انا فاهمه فأحب أقولك اني موافق.
رامي باستغراب:موافق على ايه انا مش فاهم حاجة.
انا بضحكة:موافق على اللي انت بتفكر فيه بقالك اسبوع وقلبك وجعك عليه ههههههه.
رامي فهم قصدي وضحك:انت بتكلم جد، ولا بتهزر يا عمار، قصدي يا عراف.
انا:قل ادبك كمان وكمان هتندهني باسمي، لا اوعي تفتكر علشان انا موافق يبقي هسيبك تندهني باسمي علشان هتبقي جوز اختي هههههههه.
ابراهيم:هو بيحصل ايه بظبط انا مش فاهم حاجة في اي يجماعة ههههههه.
انا:في كل خير بس لازم اكلم مع سيلين الأول والراي الاخير ليها انا عن نفسي معنديش مانع لان شخص كويس يا رامي وعارف قد ايه انت بتحبها ومتستغربش لاني بفهم في الناس كويس وقرأت دماغك.
رامي:اتمني توافق، هتساعدني يعني.
انا:استنوني هنا وهجيلكم تاني.
خرجت من أوضة المكتب وانا عارف ان رامي مستغرب اني ازاي فهمته كده وكنت موافق كمان بس هقولكم الحقيقة انا مش هلاقي احسن من رامي لاختي سيلين خصوصاً اني عايز اطمن عليهم وافوق لاعدائي واللي بيحصل من ورايا وكده كده هتفضل في حماية العراف وحماية الجحيم وهيوافق على شروطي وكمان انا حاسس بشعور ان سيلين معجبة بيه ومش بتعيد تكون بدأت تحبه هنشوف دلوقتي.
انا:سيلين ممكن نكلم شوية.
سيلين:حاضر يا عمار ثواني.
سيلين سابت لؤي قاعد على الكرسي في الجنينة وجت وقفت معايا.
سيلين:نعم يا حبيبي في حاجة..؟
انا:انت عارفة اني لما لقيتك حبيتك قد ايه وكنت مبسوط اوي اني لقيتك وعرفت أوصلك بعد موت مامتك وكمان بابانا صح.
سيلين:صح يا عمار في ايه قلقتني.
انا:رامي طلب ايدك مني وانا موافق عليه بس الرأي الاخير ليكي انت.
سيلين بكسوف ودهشة:بتقول ايه رامي طلبني انت بتكلم جد..... احم قصدي اشمعنا.
انا:متكسفيش اوي كده انا عارف انك موافقة بس قولت اسألك برضو وعارف انك بتحبيه وحبيتي لؤي كمان علشان كده انا موافق بس بشروط يا سيلين.
سيلين:انت كبيري وضهري وسندي وابويا قبل ما تبقي اخويا، وانت عارف اني بشوفك عمار قبل العراف حتى واي حاجة انا موافقة عليها لاني عارفة انك بتدور على اماني ومصلحتي.
انا:حضنت سيلين وقولتلها طول ما انا عايش محدش هيقدر منك ولا هيأذي شعرة منك انت واخواتك ومامتك.
سيلين فهمت قصدي:اه طبعاً انت وماما نهي الكل في كل عندنا.
في المكتب عند رامي وابراهيم
رامي:تفتكر هتوافق يا ابراهيم ولا هترفضني ما يمكن مش بتحبني اصلاً زي ما انا حبيتها.
ابراهيم:اهدي وكل حاجة هتبان كلها شوية والعراف يجي ونشوف قرارها ايه بس عجبني اوي عمار انه على قد قوته بس لازم ياخد رأي اخته في الجوازة.
دخلت عليهم والكل قاعد خايف ومستني الرد.
انا:معلش اتأخرت عليكم.
رامي:مفيش حاجة طمني يا عراف.
انا:للاسف يا رامي........مبروك يا رامي ههههههه.
رامي:حرام عليك وقعت قلبي، حبيبي يابو نسب.....احم قصدي يا عراف.
انا:متقلقش مسمحلك تقولي يا عمار عادي لانك بقيت زي اخويا انت ورامي بس ده قدام بعضنا وبس.
ابراهيم:بجد طلعت راجل ابن اصول يا عمار وفعلاً تستاهل الكرسي يا عراف.
رامي:فعلاً انت العراف والعهد الجديد وانت عارف ان الحركة دي مكنتش بتحصل ابداً في العهود القديمة ومحدش كان يقدر يطلب نسب العرافين الا من العرافين نفسهم او عيلة زيهم.
انا:عيلة العطار مش قليلة يا رامي وانا عارف قد ايه احنا بنعز بعضنا وعيلتنا وعيلتكم كانوا بيحبوا بعض فسيبك من القديمة وركز في دلوقتي يا عريس.
رامي:عمار انا مستعجل الصراحة فانا هجهز البيت بسرعة.
انا:انت مسمعتش شروطي لسه يا رامي على فكرة.
رامي:موافق على اي حاجة.
انا:لو في مرة اختي جت زعلانة هنسفك من على وش الارض يا رامي وانت عارفني مش بهزر، وابن عمك هيشهد عليك وهتعيشوا في فيلا من الفيلل اللي جمبنا هنا هتشتريها بفلوسك وتظبطها اخواتي مش هيبعدوا عن عيني ولا عن حراسة الجحيم موافق يا رامي.
رامي:انت عارف اني اقدر احميها كويس بس برضو انا عارف ان اللي كلمني دلوقتي هو العراف مش عمار وانا مقدرش اكسر أمر من العراف وموافق.
انا:تعجبني يابو نسب ههههههه، نكلم في الشغل بقي.
ابراهيم:سمعينك يا عراف.
انا:طبعا انتوا عارفين وسمعتوا اني قتلت مارتن وكنت في انجلترا ودلوقتي شركات مارتن وكل املاكه في انجلترا بقيت باسمي وبتاعتي بس طبعاً انا محتاج حد يتابع الشغل اللي هناك كله وعلشان كده اخترتكم انتوا الاتنين.
انا مش هحدد مين فيكم يسافر ومين يتابع من هنا بس هي بانت خلاص ان ابراهيم اللي هيسافر فترة يتابع ويرجع تاني وبعدين رامي هيتابع من هنا ايه رأيكم.
ابراهيم:موافق معنديش مانع ولا كلام بعد كلامك يا عراف.
رامي:موافق طبعاً وشرف لينا يا عراف نكون في ضهرك.
انا:بص يا ابراهيم انت حرفيا مسافر لجحيم برجليك لان سيلفا وتشارلي مش هيسكتوا ولما انت هتظهر هيفتكروا انك الكبير وانك اللي عملت كل ده ومتقلقش رجالة الجحيم هتبقي معاك وهناك وهتساعدك وهتحميك مع رجالتك.
ابراهيم:متقلقش عليا يا عراف انا قدها.
انا:تقدروا تتفضلوا ومسمحولك يا رامي انك تكلم مع سيلين قبل ما تمشي لو حابب.
خرج رامي وابراهيم من مكتبي ورامي على طول ما صدق ياخد الاذن وراح يكلم مع سيلين.
رامي:لؤي يلا علشان هنمشي.
لؤي:عايز اقعد مع طنط سيلين شوية كمان سيبني شوية.
رامي:متقلقش طنط سيلين هتبقي معنا على طول قريب اوي وهتعيش معنا كمان.
لؤي:ايه بتكلم جد، وبص على سيلين وقالها بحبك اوي وكان نفسي تعيشي معانا وتبقي ماما.
سيلين:يا حبيبي انت، انت اللي جميل وابني حبيبي.
رامي:انا حبيتك من أول ما شوفتك واستلمت لؤي من هنا وفعلاً مش عارف ازاي حصل كل ده بسرعة بس بقيت عايزك جمبي وعايزك معايا وفرحت جداً انك وافقتي وكمان اخوكي وافق.
سيلين بكسوف:وانا بحبك....احم قصدي بحبكم انت ولؤي من اول ما شوفتكم.
رامي:مش هكسفك اكتر من كده وشوفي حابة نجهز الامور امتي علشان تفرشي بيتك بنفسك يا عروسة.
سيلين:ظبط مع العراف وقولي بعد ما تأخد الاذن من اخويا.
رامي:ماشي يا سيلين ممكن رقمك بقي.
سيلين: اتفضل ..............010,.
خرجت من مكتبي وجت سيلين تجري عليا وتحضني جامد قدام الكل.
نهي:في ايه يا ولاد مالكم انت مزعلها ولا ايه.
انا:لا يا نهي بس الاستاذة جالها عريس وانا وافقت وهي موافقة كمان ههههههه.
نهلة:جت جري بتكلم جد ونبي هههههه مبروك يا سيلين يا قلبي انت.
أسيل:مبروك يا حبيبتي فرحتلك جداً.
لميس وماسأل:مبروك يا سيلين يا عسل.
سوزان ونهي:مبروك يا بنتنا القمر انت تعالي في حضننا وجريت سيلين عليهم من كسوفها.
انا:يلا عقبالكم يا بنات انتوا كمان واخلص منكم.
أسيل:مفيش الكلام ده انسي، انا مش هخرج من حضنك ابداً انا ما صدقت لقيت الأمان ومش هثق في غيرك استحالة انسي بجد الموضوع ده بالنسبالي.
انا:ليه بتقولي كده دي سنة الحياة ولازم تعيشي حياتك بالشكل الصح واللي يبسطك.
أٍسيل:انبساطي فعلاً هيكون في حضنكم وحضنك انت بذات وانت اماني وسندي وضهري انا مش هتجوز يا عمار ولو هتغصبني برضو مش هتجوز وبدأت تدمع.
انا:مفيش غصب ولا حاجة يا حبيبتي اهدي خلاص مش هتخرجي من حضني ابداً انت بنتي البكرية وهحافظ عليكي.
ماسأل ولميس:واحنا ايه بقي لما هي بنتك البكرية والغيرة هتولع منهم.
انا:انتوا حبايب قلبي واهدوا ها دي اختي الصغيرة وبراحتنا.
نهلة:وانا تؤامك ولا ناسي الشكل بينا يا استاذ وانسي اني اسيبك لاني ببساطة زي ما أسيل قالتها انا مش هتحرك من حضنك برضو.
سيلين:يعني انا الوحشة اللي فيكم وهخرج من حضنه وهتجوز هههههههه.
انا:لا يا حلوة سيبك منهم انت عاقلة هما صغيرين لسه انت هتفضلي برضو في حضني وهحميكي دائماً.
انا:لميس عايزك في المكتب انت ونهال.
بعد دقيقة لميس دخلت ورايا هي ونهال المكتب.
لميس:خير يا عمار في حاجة ولا ايه.
انا:مامتكم فين...؟
لميس:معرفش أكيد في العيادة ولا في مشوار تاني هي خرجت الصبح بس مقالتش رايحة فين.
نهال:معرفش حاجة يا عمار.
انا:تمام يا نهال تقدري تخرجي انت.
لميس:في ايه مادام خرجت نهال يبقي في حاجة انت مخبئ عليا حاجة ماما كويسة..؟
انا:اهدي مامتك بخير بس مامتك بتعمل حركات مش تمام اليومين اللي فاتوا وخصوصاً لما سافرت.
لميس:عيب يا عمار انت بتكلم عن امي خلي بالك.
انا:ما انا علشان بكلم عن مامتك محترم لساني ونفسي بس مامتك دلوقتي في شقة مع واحد بينيكها يا لميس وشاب قد نهال.
لميس بصدمة:ايه بتقول ايه مامتي انا بتعمل كده انت بتكلم جد.
انا:للاسف بكلم جد ومامتك نايمة مع ابن صاحبتها دلوقتي وعلاقتهم بقالها شهر ولا أكتر وخرجها كتر لما انا سافرت.
لميس:وهي فين دلوقتي.
انا:متقلقيش بعت اجيبها بالادب والاحترام.
فلاش بااااااااااااااااااااك
قبل ما اخرج من مكتبي اتصلت على صخر وميرفت اخت نبيلة حماتي.
ميرفت:وحشتني عاش من سمع صوتك رجعت بقالك قد ايه.
انا:لسه النهاردة واصل القاهرة عايزك في موضوع مهم وامسكي اعصابك.
ميرفت:خير قولي في حاجة ولا ايه.
انا:اختك في شقة دلوقتي نايمة مع واحد قد عيلها ابن صاحبتها انا معرفش تفاصيل بس شكلي هيبقي وحش وهي هتشوف نفسها وحشة لو انا اللي روحت جبتها من الشقة.
ميرفت:احا نبيلة اجننت رسمي، خلاص انا هتصرف.
انا:صخر دراعي اليمين هيجيلك وهياخد انت و2 كمان من الحراسة علشان معرفش الوضع هناك ايه وصخر مش هيدخل معاكي الشقة هتدخلي الاوضة وتظبطي اختك من ناحية اللبس تمام.
ميرفت:تمام يا عمار حاضر.
قفلت مع ميرفت وجبت صخر.
انا:انا بثق فيك وعارف انك كاتم اسراري هتروح المشوار ده ومش عايز حد نهائي يعرف من باقي البيت هتستني برة لحد ما ميرفت هانم تبلغك تدخل هتجيبلي الواد ده مكتف واي حاجة في الشقة وتتأكد كويس اوي في كاميرات في الشقة ولا لا ولو في تدور على الاجهزة وتجيبها.
صخر:اؤامرك يا عمار متقلقش.
رجوع من الفلااااااااااش باااااااااااااااك
لميس:يعني ميرفت خالتي عرفت كل حاجة وهي اللي راحت مع صخر.
انا:اه يا لميس ونهدي كده علشان محدش من برة الاوضة يسمعك ولا يعرف حاجة مش عايز صورة امك تبقي وحشة قدام الكل.
لميس:انت بجد راجل وجدع وحافظت على شكلنا وهي معرفتش تحافظ علينا حتى.
انا:بلاش احكام اصبري لما تيجي ونكلم.
في شقة نبيلة والصايع اللي معاها
في وسط النيكة وقد ايه نبيلة منسجمة ومبسوطة بزبر عمر اللي قد عيالها والواد اصلاً مش عارف يكيفها ولا ينيل لقوا الباب بيخبط عليهم.
نبيلة:احا انت مستني حد ولا ايه.
عمر:تلاقيه البواب كنت متفق يجيب حاجات اصبري انت هنا متخافيش.
خرج عمر يفتح الباب ولقي ميرفت في وشه وصخر بيضربه بوكس وقع على الارض ومسكه رماه لل2 حراس اللي معاه وقفل الباب على ميرفت ونبيلة.
نبيلة من جوا:مين يا عمر انت اتأخرت ليه.
ميرفت:لا ما هو مش هيجي تاني خلاص انا اللي جيتلك يا نبيلة.
نبيلة بصدمة وكسرة:ميرفت انت عرفتي مكاني ازاي وجيتي ازاي.
ميرفت:من عمار العراف بعتني اجيبك بدل ما يكون شكلك وحش قدامه وانت عريانة كده وطلع عارف كل حاجة من وقت ما رجع وانت بتتناكي هنا من عيل قد عيالك.
نبيلة بعياط:انت فاهمة غلط انا مقصدش كل ده يحصل انتوا فاهمين غلط.
ميرفت:البسي يا نبيلة علشان صخر يدخل يشوف شغله وخلينا ننزل والكلام مش معايا الكلام مع عمار في البيت لانه مستنيكي.
نبيلة بعياط وحسرة لبست هدومها وظبطت نفسها وخرجت للصالة وهي وشها في الأرض، كان صخر نزل الواد العربية واتصرف صح وخلى الحراسة اللي معاه تكون بعيد عن البيت وتراقب من بعيد علشان نبيلة متكسرش قدامهم.
صخر:انا جاهز يا مدام ميرفت اقدر ادخل..؟
ميرفت:ادخل يا صخر، هنستني تحت في العربية انا ونبيلة.
نزلت نبيلة وميرفت في العربية ونبيلة كل اللي عليها بتعيط وتقول انتوا ظلمني
صخر فوق فتش كل الشقة وزي ما انا توقعت كان في كاميرات في اوضة النوم والصالة والحمام وباقي الشقة ولقي الاجهزة والتسجيلات في اوضة مقفولة بالمفتاح سحب كل حاجة وكسر كل الكاميرات وخد الهاردات ونزل ليهم.
بعد نصف ساعة وصل صخر ونبيلة وميرفت وكان الواد نزل البدروم ومستني هناك.
صخر دخل الأول:اؤامرك يا باشا زي ما توقعت والهاردات اهي.
انا:ماشي يا صخر اكتم صوت الواد اللي تحت ومحدش يجي جمبه لحد ما انزل لعندكم.
دخلت ميرفت ونبيلة وهي مكسورة ووشها في الأرض واتفأجت ان لميس قاعدة معايا.
لميس:انت ازاي تعملي كده ها مش مكسوفة من سنك لا وكمان بتحرجيني قدام جوزي.
انابغضب:لميس كلمة كمان وهطلعك برة مسمعش صوتك.
لميس بنرفزة:حاضر هسكت.
نبيلة بعياط ونفس الجملة:اسمعوني انتوا ظلمني اسمعوني وباين عليها دخلت في صدمة.
انا:قربت من نبيلة وقولتلها اهدي وانا سامعك اهو احكيلي حصل ايه بظبط.
نبيلة:هديت لما سمعت صوتي هادي وبكلمها بهدوء وبطلت خوف مني بس لسه بتعيط، هحكيلك ومش هكدب في ولا كلمة.....ده عمر ابن واحدة صاحبتي كنت بعالجها من مرض في الرحم عندها ومكنتش بتتحرك كتير فكنت بروح ليهم البيت بحكم انها صاحبتي ومش بعتبرها مريضة رسمية عندي وفي مرة وانا عندها هي هاجت اوي لما كنت بكشف عليها وبطبيعة الكس بدخل جهاز في كسها وكده وحصل اللي حصل وعملنا علاقة سحاق انا وهي بس وخلصت معاها وجاية اخرج وهي نامت لقيت ابنها قدامي ملط وماسك تليفون في ايده ومصورنا ومصورني معاها ياما اخليه ينكني ياما يفضحني وهيخبئ وش امه بالمونتاج، طبعاً عيطت وانهرت وبرضو مفيش فائدة عمر مصمم انه ينكني وفعلاً شدني واغتصبني يومها ومشيت من عندهم وتاني يوم لقيت رقم بعتلي رسالة فيها فيديو بفتح لقيته الفيديو بتاعي معاها وكمان فيديو وهو بيغتصبني وسيبالي رسالة ياما لو مجتش في العنوان ده بعد ساعة هيفضحني.
وانا خوفت عليكم وعلى نفسي وخصوصاً انت يا عمار ومكانتك دلوقتي روحتله العنوان وقالي شاطرة انك جيتي بدل ما الفيديوهات تروح لجوز بنتك عمار العراف ولا فكراني مش عارف عنك كل حاجة وقام زقني وقلعني بالعافية وناكني حصل الموضوع اكتر من مرة وبقي كل مرة يهددني لحد ما بصراحة ضعفت وبقيت اروحله وانا عايزة انام معاه ونسيت الفيديوهات القديمة وكل التهديدات، انا عارفة اني غلطت وندمانة سامحوني سامحني يا عمار.
انا:مصدقك يا نبيلة في كل كلمة قولتيها وعارف انه غصب عنك وانك كل مرة كنت بتندمني وبتفوقي نفسك بعد العلاقة.
نبيلة:صح عندك حق عرفت ازاي كنت كل مرة بفوق بندم و**** وبكون عايزة مروحش تاني بس انا ضعفت ومحرومة من سنين.
انا:كنتي تعرفي انه مصور كل حاجة بينكم وبينه من اول مرة ليكوا في الشقة مع بعض...؟
نبيلة:لا و**** مكنتش اعرف هو مصورني تاني..؟
انا:اه يا نبيلة مصور كل حاجة حصلت في الشقة.
لميس:انا اسفة على اسلوبي معاكي بس كنت متعصبة ومكسورة اوي.
ميرفت:انا اسفة يا نبيلة.
انا:حصل خير يا جماعة وانا وهي هنتحاسب بعدين هسيبك بقي علشان عندي شغل.
ميرفت:انت ليه جبته مربوط ومكتف هنا...؟
لميس:هو هنا يا عمار.؟
انا:اه هنا وليا شغل معاه ومحدش ليه دعوة بحاجة..
نزلت تحت البدروم عندصخر بس أول ما دخلت انصدمت.
انا:هو انت.....................
يا ترى عمار شاف مين في البدروم وطلع يعرفه اللي اللقاء في الجزء الثامن وعايز اعرف رايكم ننهي قصة العراف على ثلاثة سلاسل ولا نكمل خصوصاً ان في حاجات كتير لسه ياريت رأيكم في النقطة دي.
الجزء الثامن
وقفنا المرة اللي فاتت عند
نبيلة:لا و**** مكنتش اعرف هو مصورني تاني..؟
انا:اه يا نبيلة مصور كل حاجة حصلت في الشقة.
لميس:انا اسفة على اسلوبي معاكي بس كنت متعصبة ومكسورة اوي.
ميرفت:انا اسفة يا نبيلة.
انا:حصل خير يا جماعة وانا وهي هنتحاسب بعدين هسيبك بقي علشان عندي شغل.
ميرفت:انت ليه جبته مربوط ومكتف هنا...؟
لميس:هو هنا يا عمار.؟
انا:اه هنا وليا شغل معاه ومحدش ليه دعوة بحاجة..
نزلت تحت البدروم عندصخر بس أول ما دخلت انصدمت.
انا:هو انت.....................
احمد:اه انا اللي عملت فيك كل ده يا عمار.
انا:كنت عارف انك انت يا خول اللي عملت كل ده امال انا جبتك ليه، بس دي كانت انسب طريقة اعرف اوقعك بيها يا جاسوس يا خاين بقي تبعني وتبيع بلدك علشان شوية فلوس يا معفن لا وكمان تقرب من حماتي وتضحك عليها.
وحياه امك العيانة المرمية في البيت دي لخليك تتفرج عليها لايف وهي بتتناك من راجل تاني غير ابوك يا عرص وهوريك اللي عمرك ما شوفته.
احمد بعصبية:ابعد عن امي احسلك مش هسيبك يا عمار مش هسيبك.
انا:ولا هتعرف تعمل حاجة لانك خلاص في ايدي يا غبي ولو فاكر ان جينكيز هينقذك مني تبقي غلطان يا غبي.
احمد:انت عرفت اسمه الحقيقي كمان، بص انا قدامك اعمل اللي عايزه وسيب اهلي في حالهم.
انا:اسف يا احمد كان نفسي يا حبيبي بس خلاص رجالتي وصلت هناك والفيديو لايف اهو يا حبيبي.
(متستغربش عزيزي القارئ نبيلة مشافتش احمد قبل كده الا مرات قليلة اوي ومكنتش تعرف اسمه الحقيقي لان مفيش مرة ندهت عليه قدامها، علشان كده عرفت انه اسمه عمر وعارفة انه شغال معايا في الامن العام علشان كده كانت خايفة من الفضيحة علشاني).
شغلت اللايف قدام احمد وواحد من رجالتي رابط امه في السرير ورابط ابوه على الكرسي وبدا ينيك امه وهي الوسخة مفيش دقايق قليلة بدل ما تقاوم بقيت مستمتعة معاه وبتصرخ تحت الراجل بتاعي من كتر ما هو شديد عليها ومبسوطة اوي بس يا حرام الراجل مكملش فرجة ومات وهو مربوط مقدرش يستحمل الصدمة اللي هو فيها.
انا:طلعتي شرموطة يا اسمك ايه و**** حتى ابنك ذات نفسه مش مصدق اللي حصل.
ام احمد:بصت على الكاميرا والموبايل وصرخت انها اتفضحت قدام ابنها.
انا:خلص عليها يابني، واحمد كل ده منهار وبيصرخ وكمان شاف امه وهي بتموت بعد ما اتناكت وكانت مبسوطة زي الشراميط وابوه مات بحسرته على اهل بيته.
انا:شوفت بقي انك لسه مشوفتش حاجة يا خاين يا وسخ، انت فاكر ياض اني وثقت فيك اصلاً ما انا عارف انك انت وعز اللي هتخونوا بس لحظك الاسود عز وقتها اللي كشف نفسه لكن انت فضلت محافظ وعارف تخبئ لحد ما انا بقي عندي قوة المعرفة وعرفت كل حاجة.
احمد:مش هسيبك بعد ما دمرت عيلتي مش هسيبك يا عمار.
انا:نسيت اقولك انك هتحصلهم يا حمادة وطلعت سلاحي وضربت احمد في رأسه بالمسدس، نضف كل حاجة يا صخر وارمي الكلب ده في اي حتة واقطع منه الحتة الي عامل فيها شعار التنين وابعتها لجماعة التنين في هدية جميلة ليهم.
صخر:اؤامرك يا باشا.
طلعت فوق والكل قلقان وسامع صوت ضرب النار وفاكرني ان حصلي حاجة.
ماسأل:في ايه حصلك حاجة وجريت عليا.
انا:اهدي متخافيش انا كويس اهو مفيش حاجة.
نهي:ايه صوت الضرب اللي تحت ده طيب في حاجة، طمئنا عليك.
انا:مفيش حاجة ده أحمد الضابط طلع جاسوس لناس اعدائي وكان بيجسس عليا وصخر كان بيربيه شوية.
مي بنت عمتي:اي حد يلعب من وراء ضهرك يستاهل الموت فعلاً هو ميعرفش ان العرافين خط أحمر.
انا:نبيلة عايزك في كلمتين جوا بعد اذنك.
قمت انا ونبيلة للمكتب ودخلنا قعدنا لوحدنا شوية.
انا:بصي انا عارف ان غصب عنك كل اللي حصل وخلاص متقلقيش انا خلصت الموضوع كله ومسامحك بس كان لازم تحكيلي مش تخافي مني.
نبيلة بعياط:عارفة اني غلطانة وكان لازم اقولك بس اكسفت من نفسي اوي، وكمان معرفش ان عمر ده بيصورني كل المدة دي وكان مفهمني اني لو سمعت الكلام هيمسح الحاجة وفعلاً مسحهم قدامي.
انا:مسمهوش عمر، اسمه احمد ابراهيم ضابط في الأمن العام ده اللي كان معايا وبيحرسني يا نبيلة ايام المستشفي وايام ما كنت في الخدمة.
نبيلة بدهشة:اممممم تصدق صح ازاي قالي انه اسمه عمر طيب، ودي فعلاً امه اللي كنت بروح عندها ولا لا.
انا:اه امه وعملت فيها كل اللي اتعمل فيكي واتفضحت قدام ابنها الي عاملي فيها راجل.
نبيلة بفرحة:بتهزر جبتلي حقي يعني، مسامحني يعني وجريت في حضني.
انا:حضنتها، اه جبتلك حقك بس لسه حسابنا بعدين انا وانت وضربتها على طيزها طخ على طيزك الجامدة دي.
نبيلة:اتفأجت من جرائتي واني ضربتها على طيزها بس اكسفت وخرجت.
أصل يا عزيزي القارئ انا عارف ان نسوان بيتي هايجة وبصراحة عندهم حق بس انا معنديش دماغ ليهم كلهم.
على لسان نبيلة اللي جاي كله.
خرجت من مكتب عمار وانا مكسوفة ومصدومة من الحركة اللي عملها فيا بس بصراحة فرحت اوي انه خد باله قد ايه انا تعبانة ومحرومة وكمان لسه سني صغير وعارفة اني عملت غلط ومكنش ينفع اسيب نفسي لشخص يهدد فيا ويبتزني بس كنت محتاجة اوي حد يهتم بيا ويهتم بكسي وخصوصاً كسي التعبان ده.
عندي في المكتب بتصل بحد بالتليفون.
انا:وحشني جداً مش ناوي تيجي ولا ايه.
سليم(عمي):وحشني اكتر يابن الغالي، مستني الأمر منك وانا اجيب العيلة كلها ونيجي.
انا:انا جيلكم بكرة بنفسي وهترجعوا معايا حضر نفسك بقي وبلغ جدي وهدان بالتجهيزات وشوف مين هيمسك هناك في غيابك لان عايز كل مخازن السلاح تتأمن كويس اوي الفترة الجاية و زود الحراسات عليها ومتخليش الحراسة هي هي كل مرة، كل 8 ساعات تتحط حراسة جديدة على كل مخزن.
سليم:اؤامرك يا عراف، تحب الحراسة تكون من رجالة الجبل، ولا الجحيم.
انا:شوف الأنسب والاحسن للحالة بتاعتنا بس من رأيي خليهم تنوع بين الاتنين خلى حراسة الجحيم من جوا المخزن نفسه وحراسة الجبل من برة.
سليم:حاضر يا عراف حالاً وكل حاجة هتتعمل زي ما طلبت.
انا:اخبار عيلة راشد الجبالي ايه، لسه برضو الاثار واكلة دماغهم..؟
سليم:انت عرفت ازاي ان ليهم ايد في الاثار خصوصاً اننا مكلمناش مع بعض لسه.
انا:متقلقش انا عارف كل حاجة حتى الولية اللي اسمها نعمة ومقومة اخوك الكبير عليا صح ولا ايه ههههه.
سليم:فعلاً اللي خلف مماتش ابوك كان كده يلا مستنيك بكرة سلام.
تاني يوم الصبح.
صحيت ولبست هدومي واتشيكت كالعادة ونزلت لقيت الكل صحي ونزل قبلي على السفرة.
انا:صباح الخير عليكم.
الكل:صباح النور.
انا:هتيجي معايا يا عمتي ولا هتقعدي هنا.؟
ايمان:زي ما تحب يا عمار انا كده كده فاضية.
مي العراف (بنت عمتي):ممكن اعرف رايحين فين ولا ممنوع.؟
انا:رايحين البلد هخلص كام حاجة هناك ونجيب العيلة ونيجي هنا علشان الكل هيعيش هنا في الفيلل اللي جمبنا.
مي:ينفع اجي معاكم طيب اغير جو.
انا:ماشي اجهزي وكده كده ماسأل جاية هي كمان.
لميس:واشمعنا انا بقي اللي مش هروح وهتأخد ماسأل.
انا:اولاً علشان عندي شغل مع اهلها، ثانيا مفيش اشمعنا ومش اشمعنا يا لميس تمام.
لميس:حاضر يا حبيبي حاضر.
انا:طب أقولكم على حاجة متزعلوش نفسكم حضروا نفسكم هنسافر بعد يومين
الكل فرح اوي بالخبر لان من وقت ما سافرت محدش فيهم خرج ولا اتحرك من مكانه.
أسيل:عايزك في موضوع مهم، بعد الفطار ممكن.
انا:عارف ايه هو بس عيني ليكي حاضر نكلم.
أسيل مستغربة:وانت عرفت ازاي اني عايزك في الموضوع ده.
نهي:بقي بينكم اسرار واحنا منعرفش ههههههه.
انا:حاجة زي كده هههههه، انا مستنيكي في المكتب لما تخلصي فطار تعالى.
في مكتبي بعد الفطار
أسيل بعد شوية:عمار ممكن أدخل.
انا:تعالى يا أسيل اقعدي.
أسيل:كنت عايزة اعرف عملت ايه بخصوص مرات بابا.
انا:متقلقيش يا حبيبتي بيوصلهم كل شهر مبلغ يساعدهم في المصاريف، بس ليه مقولتيش ماما..؟
أسيل:لان انا مليش أم يا عمار، انا ليا اخ واحد وهو كل حياتي دلوقتي ولو سمحت انسي موضوع انك تجوزني ده لانه مش هيحصل نهائي.
انا:ليه يابنتي وبعدين انت لسه صغيرة
أسيل:لاني مش عايزة يا عمار ولو سمحت متضغطش عليا، بعدين هتفهم.
انا:ماشي يا حبيبتي.
أسيل:هروح انا بقي وشوف انت شغلك.
بعد ما أسيل خرجت جتلي مكالمة تليفون من رامي
انا:خير يا عريس، بقيت تتصل عليا على طول يعني هههههه.
رامي:مش بقينا نسايب واخوات ولا هنرجع نكلم ايمان هانم الأول.
انا:زي مانت ياعم قولي ايه الأخبار.
رامي:كله تمام، كنت عايز اقولك اني مستعجل وعايز الفرح يكون على نهاية السلسلة ... قصدي نهاية الشهر.
انا:مفيش مشكلة هشوف سيلين ونكلم يا رامي سلام.
قفلت مع رامي وكلمت ابراهيم ابن عمه يجيلي.
انا:انت فين يا ابراهيم...؟
ابراهيم:بجهز ياباشا علشان اسافر زي ما طلبت.
انا:مستنيك تجيلي الفيلا الأول في حاجة مهمة عايزك تعرفها قبل ما تسافر.
ابراهيم:تمام مسافة الطريق وهكون عندك.
عند عيلة نديم السيوفي (رئيس التفاحة الحمراء)
داليا:اخيراً راجعين مصر مش مصدقة نفسي اننا في الطيارة.
نديم:انت فرحانة اوي كده، انا قلقان على بنتك وجنانها.
داليا:متقلقش خديجة شاطرة وذكية زيك وهتقدر تتصرف كويس اوي.
نديم:مش عارف اصلاً هنتعرف على عمار العراف ازاي.
داليا:انا معرفش شكله ولا شوفته قبل كده.
نديم:اصبري معايا صور ليه على الأي باد.
وفرجها نديم على صور عمار العراف اللي معاه وداليا مبهورة من جواها.
داليا:احا انت متأكد ان ده العراف اللي مخوف الكل...؟
نديم:اه هو ماله؟
داليا:كاريزما يا نديم وقمر، انا خوفت.
نديم:خوفتي من ايه.
داليا:بعدين بعدين.
صوت الطيار:أهلاً بيكم في أرض مصر أرجو من الجميع ربط الأحزمة للهبوط.
خديجة في كرسي بعيد عنهم:أهلاً بيا في أرض عمار العراف يا أنا يا انتَ يا عمار.
نزل نديم ومراته وبنته خديجة من مطار القاهرة وخرجوا برة وكان سواق نديم الخاص والحراسة بتاعته موجودة لأنه رجل اعمال وليه فرع للشركة بتاعته في مصر وكمان معروف بعيداً بقي عن نشاط التفاحة الحمراء اللي هو سري اصلاً محدش يعرف عنه حاجة غير اللي دخل فيه أو اتعامل معاهم.
سعيد (السواق):نورت يا نديم يا باشا مصر واخيراً رجعت وحشتنا يا باشا.
نديم:كبرت يا سعيد انا سايبك لسه شايف حاجة و20 سنة.
سعيد:العمر يا باشا وبعدين ما انا لسه شباب اهو يدوب 40 سنة بس هههههههه.
داليا:كل حاجة جاهزة في البيت يا سعيد..؟
سعيد:اه يا هانم كل حاجة تمام التمام متقلقوش خالص والبيت كله متنظف وجاهز على وصولكم.
خديجة:طب يلا بينا ولا هنفضل قدام باب المطار كتير.
بعد ساعة من ركوب نديم ومراته وبنته العربية ووراهم كانت الحراسة عربية جواها 4 افراد مسلحين لاي خطر يحصل وصل نديم وعيلته في فيلا بالتجمع الخامس.
خديجة:واخيراً وصلنا، سعيد ياريت تخليهم يجهزوا عربيتي لاني خارجة بعد ساعتين.
سعيد:اؤامرك يا هانم، اعتبريها جهزت.
نديم:رايحة على فين انت يدوب لسه واصلة مصر.
خديجة:احنا جينا مصر علشان ورايا شغل مش علشان ارتاح، رايحة الشركة.
نديم:ماشي يا خديجة بس لينا كلام تاني مع بعض.
في قصر العراف (القاهرة)
صخر في اللاسلكي:ابراهيم العطار، يا عراف باشا يدخل ولا..؟
انا:دخله يا صخر وتعال معاه انت كمان.
بعد دقيقتين دخل ابراهيم العطار ومعاه صخر كمان.
ابراهيم:عامل ايه يا باشا، خير قلقتني انا طيارتي الساعة 6.
انا:متقلقش يا ابراهيم اقعد وهفهمك كل حاجة وبدأت اكلم:بص يا ابراهيم انت رايح لعرين الأسد برجلك وانا عارف انك قدها بس كان لازم اعرفك انك هناك مش تحت حمايتي وبس، هتكون في عيون عليك من ناس تانية أولهم ابن مارتن وكمان سيلفا، فتخلى بالك وتفتح ليهم كويس اوي، انت رايح بصفتك الوكيل عن المالك الجديد لكل حاجة وطبعاً هيحاولوا كتير انك تكون في صفهم.
ابراهيم:متقلقش يا باشا هبلغك اول بأول.
انا:تمام يا ابراهيم تقدر تمشي وأول ما توصل هتلاقي عربية حراسة مستنياك وخد معاك راجل من رجالتك انت بتثق فيه.
خرج ابراهيم وهو فاهم هيعمل ايه كويس والفترة الجاية هنشوف وهنعرف كل حاجة من على لسان ابراهيم وهو في انجلترا.
صخر:ينفع اسألك سؤال..؟
انا:هقولك انا اشمعنا ابراهيم ههههه.
صخر:مش هسألك عرفت ازاي بس قولي.
انا:ابراهيم ملامحه اجنبية يعني مش هيتشك فيه انه مصري، وكمان بيعرف يكلم لغات كويس اوي، ومتدرب على فنون القتال وغير كل ده، انه ذكي وقادر يدير الأمور زي رامي ابن عمه بظبط بس الفرق بينهم في الملامح والشكل والأسلوب وكذا حاجة تانية هتعرفها مع القارئ ههههه.
صخر:ماشي، عايز ابلغك بحاجة حصلت من نص ساعة أو ساعة تقريباً.
انا:قول يا صايع، مش عايز تفكر فيها علشان معرفهاش ههههههه قول قول.
صخر:هههههه، نديم السيوفي هنا في مصر هو وعيلته لسه واصل من ساعة بيته في التجمع الخامس.
انا:غريبة ان رئيس التفاحة الحمراء بنفسه يرجع مصر بعد السنين دي كلها هو مش خايف ولا ايه.
صخر:كده كده هو تحت المراقبة هو وعيلته وهيكون عندك تقرير يومي بتحركاتهم كلها وبكل حاجة بيعملوها حتى لو ناك مراته هتعرف.
انا:جدع وانا واثق فيك، بس عايزك تتابع الموضوع باهتمام وحضر نفسك علشان مسافرين بعد يومين البلد.
صخر:خلاص ناويت..؟
انا:متقلقش.
صخر:تمام يا عمار.
انا:حضر نفسك علشان هروح الشركة.
صخر:دقائق ونكون جاهزين.
خرجت من مكتبي مع صخر ودخلت ناحية العيلة وهما قاعدين.
انا:عايزين حاجة انا خارج.
ماسأل:على فين يا حبيبي.
انا:رايح الشركة.
نهي:واخيراً هتزور الشركة ده انت معملتهاش وانت ضابط ههههههه.
انا:مين قالك كده انا كنت بتابع الشركة بس من غير ما اروح.
نهي:عارفة يا حبيبي بس حبيت ارخم عليك بالتوفيق.
خرجت من الفيلا وركبت العربية ومعايا صخر وحراسة رجالة الموت عربيتين ورايا واحنا في العربية.
انا:بقولك ايه يا صخر، عايز اعرف كل حاجة عن خديجة السيوفي، بتحب ايه...بتكرهه ايه غيري في الدنيا وتعرف فنون قتالية ولا لا كل حاجة تعرفهالي حتي لو نامت مع رجالة تعرفلي مين هما.
صخر:انا بالفعل بدأت اجمع معلومات عنها يا عمار متقلقش، بس اللي عرفته انها بنت جميلة جداً وملامحها حلوة وكمان تعرف فنون قتالية ومتدربة على السلاح والدفاع عن نفسها.
انا:وايه كمان عايز اعرف كل حاجة قبل ما نسافر البلد.
صخر:منامتش مع اي راجل ومحترمة وملهاش في الشمال خالص.
انا:امممممممممممم تمام يا صخر كمل تحريات عنها.
وصلت الشركة وطلعت للمكتب بتاعي وكان في اجتماع مهم مع عميلة مهمة عندها شركة مستحضرات تجميل وعايزة تشتري عقارات في مصر.
(زي ما انتم عارفين عندي شركات لاكتر من مجال استيراد وتصدير، وعقارات، وسياحة).
السكرتيرة مريم:عمار بيه، استاذة هالة موجودة برة وبتقول في معاد اجتماع مع حضرتك.
انا:دخليها بعد دقيقتين يا مريم.....جهزت نفسي ورشيت من برفاني تاني كتجديد للريحة ولقيت الباب بيخبط.
هالة:مساء الخير عمار بيه، انا هالة المحمدي.
انا:مساء النور، مدام هالة نورتي مصر ونورتي المجموعة... اتفضلي اقعدي.
هالة:بنورك يا عمار بيه، بس تصحيح للمعلومة انسة مش مدام هههه.
انا:معقول واحدة في جمالك وشخصية مهمة زيك كده ولسه متجوزتش.
(وصف هالة: شوفت انجيلا وايت ممثلة البورنو نفس البيضاء والجسم بس بزاز اصغر حاجة بسيطة ومرفوعين لفوق).
هالة:نقول ايه بقي والدي توفي بدري وانا استلمت الشغل كله يدوب انا 25 سنة مش كبيرة ولا رأيك ايه.
انا:تشرفت بيكي يا هالة ونشيل الالقاب بقي.
هالة:انا بقول كده برضو وخصوصاً أنك صغير على السمعة اللي سمعتها عنك بس واضح الكاريزما والوسامة...احم قصدي الهيبة بتاعتك يعني.
انا:زي مانت صغيرة وحلوة وقادرة تديري شركة كبيرة زي شركتك، انت وحيدة صح.
هالة:اه وحيدة عايشة انا وامي في الفيلا هنا وجنسيتي وأصلي لبناني لان والدي كان لبناني.
انا:جميل اوي، أقدر اساعدك ازاي، حابة تشتري ايه بظبط.
هالة:عايزة مبني للشركة جديد ممكن يكون مكان جمبك هنا لو في اماكن فاضية وتابعة ليك، وكمان فيلا في الحي بتاعك سمعت انك مشتري الكومبوند كله فيمكن تعمل استثناء وتدخل جيران جمبك ولا لا.
انا:بخصوص الشركة هشوفلك مبني جمبي مفيش مشكلة ولو مفيش هنشتري المبني من اي حد عادي وبخصوص الفيلا اشمعنا الحي بتاعي يعني.
هالة:بصراحة ومن غير لف ودوران عايزة نكون جيران ويبقي بينا شغل وكمان صداقة.
انا:هفكر وأرد عليكي يا هالة حاضر.
هالة:تمام امشي انا بقي علشان معطلش وتشوف اللي وراك وانا كمان لسه ورايا حاجات كتير خصوصاً لسه راجعة مصر من شهر بظبط وعايزة أفتح فرع للشركة هنا في أسرع وقت.
انا:من عيوني يا هالة حاضر نورتيني.
مشيت هالة وانا قعدت افكر في كلامها وبصراحة عجبتيني اوي وجسمها كمان يجنن يطير عقل الواحد بس واحدة مهتمة بنفسها وشخصية وبتاع.
دخل صخر:عمار انا بقالي شوية بخبط في ايه سرحان في ايه.
انا:مفيش يا صخر، عايزك تعرفلي كل حاجة عن هالة المحمدي.
صخر:في حاجة ولا ايه باين عليها انها انسانة كويسة بس نشوف برضو.
انا:طالبة انها تكون جارتي في الكومبوند وطبعاً انا اللي مشتري كل الفيلل وكمان عايزة مبني لشركتها جمبي.
(متنسوش ان صخر دراعي اليمين وصاحب اسراري وبنتعامل اننا صحاب مش مجرد انه قائد الحراسة بتاعتي).
صخر:شكلك يا نمس بتفكر فيها هههههههه.
انا:تصدق انا غلطان اني عاملك صاحبي امشي يا عم من هنا اطلع برة.
خلصت شغلي في الشركة وعد اليوم اللي بعده بنفس الروتين اني روحت الشركة وشوفت شغلي وبفكر في حوار هالة المحمدي وانها عايزة تقعد جمبي وباين كده انها معجبة بيا كمان بس هنشوف مع بعض.
يوم السفر الصبح
انا:صباح الخير الكل جاهز ولا لسه.
نهي:كلنا جاهزين ومستنينك يا باشا.
ماسأل:انا جاهزة يا حبيبي.
نبيلة:مش هاجي يا عمار معلش اعصابي تعبانة وحابة اقعد هنا.
انا:ليه كده يا نبيلة ما تيجي تغيري جوا معنا.
نبيلة:بلاش انا فعلاً مليش مزاج لاي حاجة.
انا:وانا بقولك تعالى يا نبيلة قومي اجهزي يلا.
نبيلة:حاضر يا عمار قائمة.
لميس:ايوة كده فكي لازم عمار يعني هو اللي يقولك هههههه.
نبيلة:خلاص بقي هقوم ألبس اهو.
انا في اللاسلكي:صخر جهز العربيات قدامنا 10 دقائق ونخرج.
صخر:اؤامرك يا عراف.
انا:اسبقوني انتوا برة وانا هعمل مكالمة تليفون تكون نبيلة نزلت كمان.
الكل:تمام.
نبيلة نزلت بعد 5 دقائق:ايه ده راحوا فين وسيبينك لوحدك كده.
انا:كانت لابسة طقم صاروخ عليها هي اه لبسها محترم بس بيجنن برضو، مستنين برة يا مزة.
نبيلة بكسوف:طب ايه يلا نخرج بقي.
انا:يلا يا حلوة، وقمت ضربها على طيزها وهي معدية قدامي.
نبيلة بصتلي بكسوف ودهشة شوية وكملت مشي عادي وهي على وشها ابتسامة.
في مكان منعرفش عنه حاجة لسه.
صوت:مش جيه الوقت ولا ايه ناوي تظهر امتي.
صوت2:لسه شوية في نهاية السلسلة هنظهر ووقتها يوريني هيقدر يعمل ايه.
صوت:انت عارف انه أقوي مننا بكتير ولو عملنا غلطة واحدة بس هنروح في داهية كلنا.
صوت2:متقلقش حتى لو غلطنا عادي، هنحارب وهنبقي قد الحرب دي.
صوت:لا أقلق واخاف كمان ميغوركش الشوية دول بس المرادي الخطة تقيلة وعلى تقيل اوي.
صوت2:قولتلك متخافش انت معايا وطول مانت معايا يبقي هنكسب.
صوت:وانت عرفت توصلي ازاي بقي، أصل غريبة أنك توصلي.
صوت2:في مثل بيقولك عدو عدوي صاحبي، بس المرادي انت مش عدوي لكن هو عدوي ولا ايه.
صوت:احنا بنكرهوا فعلاً وعايزينوا يموتوا النهاردة قبل بكرة بس قلقانين برضو.
صوت2:متقلقش انا معاك والمرادي هنعرف نعمل حاجة.
صوت:نتقابل قريب اوي يا صديقي سلام.
واحنا في العربية ومعايا لميس وماسأل ونبيلة جاتلي مكالمة تليفون وكانت هالة.
انا:صباح الخير، ايه الاخبار.
هالة:صباح النور، الاخبار عندك انت ولا نستني وناوي تكسفني.
انا:لا مش ناوي أكسفك ولا حاجة يا هالة بس انا مسافر دلوقتي للبلد عندي كام حاجة هناك وهرجع بعد كام يوم.
ماسأل ولميس:وشهم جاب الوان وبقوا مولعين ومركزين معايا اوي.
هالة:عمار انت عارف ان معنديش وقت حتى تطمني.
انا:تقدري تستلمي شركتك من بكرة يا هالة المبني جاهز وكمان اتحجزلك وده هدية مني ليكي برجوعك لمصر.
هالة:انت بتكلم جد، بس دي هدية غالية اوي وانا مينفعش أقبلها.
انا:مفيش نقاش يا هالة في موضوع هديتي، وكمان فيلاتك جاهزة بعدي برقمين.
هالة:كنت متأكدة انك مش هتكسفني ولازم لما ترجع أعزمك على الغداء عندي وماما عايزة تشكرك بنفسها.
انا:مفيش شكر ولا حاجة، سبيها لظروفها مع السلامة ومبروك عليكي.
هالة:تروح وترجع بالسلامة، ممكن سؤال رخم شوية.
انا:معاكي.
هالة:لو حبيت اغير جوا واشوفك ينفع أجي...؟
انا في عقلي:هالة شكلها واقعة خالص وناوية على حاجات انا مش فايقلها دلوقتي.
انا:تنوري يا هالة هبعتلك صخر أو رعد بعربية خاصة يجيبك وقت ما تجهزي.
هالة:ماشي انا هجهز على أخر النهار وهكون مستنية بس انا مامتي معايا.
انا:تنوروا يا هالة مع السلامة.
قفلت مع هالة ومحبتش اكسفها مع انها جريئة وعزمت نفسها بس حبيت طريقتها انها واضحة وصريحة مش بتحب اللف والدوران وده اللي عرفته من صخر.
فلاااااااااااااااش بااااااااااااااااااااااااك
انا:ها عملت ايه عرفت حاجة (متنسوش اني معايا قدرة بتخليني أقرا الافكار اتنقلت ليا عن طريق ماسأل لما نيكتها أول مرة).
صخر:في تقرير خديجة السيوفي وفي تقرير هالة المحمدي تحب تسمع مين فيهم الأول.
انا:خديجة السيوفي.
صخر:بص يا باشا، خديجة وجودها هنا غريب وكمان سرعة انهم يجيوا لمصر ويسيبوا تركيا دي حاجة غريبة شوية خصوصاً ان نديم السيوفي مرجعش مصر من 20 أو 30 سنة يعني يعتبر سافر وهو شاب ورجع وهو كبير ليه يرجع بقي دلوقتي وخصوصاً في القلق بتاعنا مع جينكيز (التنين)، السبب الحقيقي لوجود نديم وعيلته مش معروف لحد دلوقتي، لكن أقدر اقولك اني خديجة ناوية على شر وبتحاول تدور ورانا علشان تفهم عنك كل حاجة وتعرف هتدخلك ازاي وهتتعرف عليك ازاي، ومادام ده هدفها يبقي يثبتلنا انها ناوية على شر.
انا:متقلقش سيبها تعمل اللي تعمله وانا عندي الطريقة اللي هتخليها تتعرف عليا وهتسهل عليها الأمور كمان.
صخر:ناوي على ايه يا عمار.
انا:هعزمها في فرح رامي وسيلين هي وأهلها بصفتهم رجل اعمال مصري معروف وعيلته.
صخر:تمام فكرة كويسة، نيجي بقي لهالة المحمدي، هالة مبتكدبش عليك وهي فعلاً وحيدة أبوها وامها ومات ابوها من حوالي 5 سنين وهالة وقتها كملت الجامعة وهي بتدير شركة ابوها هي وامها، امها سيدة اعمال زيها وقوية الشخصية ومتختلفش جمال عن هالة المحمدي، ولسه راجعين مصر من شهر وشوية ورجعوا مصر علشان عايزة تستقر في بلدها لان هالة من وقت ما اتولدت وهي عايشة في لبنان بس بتكلم مصري كويس ولهجة مصرية بسبب تعاملها مع امها الكتير، وأكيد هالة خايفة لان كان الراجل الوحيد في حياتها هو ابوها وأهل ابوها ميعرفوش انها رجعت وعندها عمها صفوت المحمدي ناوي على الشر تجاه هالة وامها وعايز الشركة منهم.
أنا:عاش عليك يا صخر فعلاً مفيش مرة خيبت ظني فيك، من رأيك نساعد هالة المحمدي بمبني الشركة والفيلا جمبي ولا لا، أحب اسمع رأيك.
صخر:الرأي رأيك يا عراف، بس لو حابب فعلا تسمع رأيي، وافق لان هالة في الفترة دي هتكون محتاجة حماية وهالة عارفة عنك كل حاجة معروفة لاي حد ومع ذلك بتتعامل معاك طبيعي.
انا:تمام يا صاحبي.
رجووووووووع من الفلااااااااااش باااااااااااااااك
لميس:مين هالة يا عمار ممكن أعرف.
انا:مع ان سؤالك بسبب الغيرة وانا محترم شعورك، ومينفعش تسأليني أو تشكي حتي بس هجاوبك، هالة تعتبر شريكة وصديقة بنت لبنانية مصرية وجت تشتري مبني لشركتها من عندنا وكمان طلبت فيلا في الكومبوند بتاعنا بس دي كل الحكاية.
لميس:وعندها كام سنة بقي..؟
انا:مش هنخلص صح، على العموم في سنك يا لميس.
لميس بغيرة وغضب:ده انت مركز بقي.
ماسأل:لميس اهدي شوية يا حبيبتي، عمار مغلطش في الكلام معاها وبعدين هو جاوبك اهو.
لميس لماسأل:انت باردة كده ليه، جوزك بيكلم واحدة من سننا وأكيد حلوة وبيعزمها تيجي البلد وأكيد هتيجي وتقوليلي أهدي.
ماسأل بهدوء:ممكن تهدي طيب وبعدين نكلم، وبعدين انا مش باردة انا واثقة في عمار ولو في حاجة هيجي يقولنا.
انا وماسأل بتكلمني في افكاري:هنفخك يا عمار لو عرفت انك بتخوني، بس اديني بهديها بدل ما توجعلك دماغ خلى بالك بقي ههههههه.
انا مع ماسأل وبقرأ افكارها:هههههههه بحبك يا مجنونة.
(خلو بالكم لميس متعرفش حاجة نهائي عن ماسأل غير انها من عيلة كبيرة بس من البلد وانها كانت عايشة برة مصر ورجعت، وكمان متعرفش عن القوة بتاعتها ولا مين ابوها ولا اي حاجة).
انا لصخر:شوف راجل من الرجالة يروح يجيب هالة هانم من بيتها هي ومامتها بعد حوالي ساعتين.
صخر:هروح بنفسي يا عراف، هوصلك وأرجع لهالة هانم.
انا:تمام يا صخر وخد معاك عربية حراسة احتياطي تمام.
صخر:تمام ياباشا احنا وصلنا خلاص، أمن الطريق يا بني العراف هيخرج.
وصلت البلد والمرادي العيلة كلها برضو مستنية قدام القصر وبعض الاهالي نزلت وسلمت على العيلة والاهالي فرحت اني زورت البلد.
جدي وهدان:أهلاً يا عراف نورت قصرك يا حبيبي.
انا:بنورك يا جدي وبعدين مش اتفقنا انك المسموحلك تقولي يا عمار وبس.
جدي وهدان:حبيبي يا عمار اتفضل يابني أدخل.
انا:من بعدك يا جدي اتفضل انت الأول.
دخلنا وقعدنا في الدار من تحت.
جدي وهدان:نورتوا البيت يا جماعة مش تعرفني يا عمار.
انا:دي نهلة يا جدي وانت شوفتها معايا المرة اللي فاتت، اختي الوسطانية، ودي سيلين الكبيرة عن نهلة، ودي بقي الدلوعة بتاعتي أسيل اختي الصغيرة، ودي كمان نهال اخت لميس مراتي واختي الصغيرة.
جدي وهدان:يا مرحب بيكم يا ولاد العراف، قامت كل بنت باست ايد جدي وباست رأسه وقالتله كلمة حلوة.
انا:نبيلة حماتي يا جدي.
جدي:أهلا بيكي يا بنتي نورتي البيت.
نبيلة:بنور حضرتك يا فندم.
جدي:منورة يا نهي انت وسوزان فعلاً انتوا اجمل حاجة محمد عملها في حياته.
نهي:تسلملي يا عمي بنورك يا حبيبي.
سوزان:تسلملي يا عمي ده نورك.
انا:طبعاً مش محتاج اعرفك بايمان عمتي وبنتها مي هههههههه.
جدي وهدان:مي دي بقي بذات وحشتني الجزمة دي من وقت ما سابت الدار وراحت عندك وهي مبتسألش اصلاً.
مي:معلش يا جدو غصب عني بس اتشغلت شوية.
انا:فين عمي سليم.؟
جدي:المفروض انه جاي على الطريق كان بيخلص شغل.
على الطريق عند عمي سليم.
لقي عربية وراه وبتسرع جامد عليهم وعمي خد باله هو والسواق والحرس اللي معاه.
سليم:خلى بالك في عربية ورانا هدي شوية بس براحة.
السواق:ماشي يا باشا.
حمزة الحارس الشخصي:دول مسلحين يا باشا تحب نتعامل، ولسه حمزة بيكمل كلامه ولقوا عربية الحراسة بتاعت عمي الي وراهم بتتقلب وبتنفجر وهما على بعد مترات منهم.
سليم:يا ولاد الكلب ميعرفوش هما وقعوا مع مين ده انا سليم العراف وقف العربية.
ونزل عمي سليم هو وحمزة والسواق وكل واحد في ايده سلاح وضرب عمي سليم السواق في العربية وخرج واحد من الشباك ضرب السواق في رأسه وقع مات ولسه هيضرب على عمي سليم بس حمزة على طول لحقه وضربه رصاصة في رأسه.
والثالث والرابع نزلوا من العربية وبيقربوا على عربية عمي سليم.
سليم:ركز معايا يا حمزة هتستلم انت الشمال وانا اليمين ضربة في الرأس او الصدر على طول.
حمزة:تمام يا باشا.
ولسه هيخرج عمي سليم يضرب الراجل اللي على يمينه خد رصاصة في صدره وحمزة وقع اللي على شماله ولحق بسرعة اللي على اليمين وضربه في صدره.
حمزة:سليم باشا سليم باشا متغبش عن الوعي سليم باااااااااشا.
بعد ربع ساعة من الحادثة.
صخر داخل عليا القصر:عراف باشا ثواني بعد اذنك.
انا:تعال يا صخر، وبلغني صخر في ودني ان عمي سليم حصل عليه هجوم واتصاب وهو في المستشفي.
انا:انت بتقول ايه حصل امتي الكلام ده.
صخر:من ربع ساعة يا باشا وبعتنا رجالتنا للمستشفي.
جدي وهدان:في ايه يا عمار طمني.
انا:عمي سليم اضرب بالنار.
جابر وهدان:اخويا مين ضرب عليه نار، انا مش هسيبه.
انا:تعرف تسكت بدل مانت كنت قاعد هنا كنت روحت مع اخوك للتأمين اسكت احسن.
وهدان:مش وقته يا عمار لازم نتحرك بسرعة.
انا:محدش يتحرك من هنا، وطلعت سلاحي وعمرته، صخر انت هتنزل القاهرة تجيب هالة وده رقمها اتواصل معاها.
صخر:انت بتهزر....قصدي مينفعش اسيبك يا عراف.
انا:اسمع الكلام بقولك وانا هأخد معايا جبل انت نسيت انه القائد هنا.
صخر:اؤامرك يا عراف عن اذنك.
وهدان:ممكن تهدي وتطمني على سليم أول ما توصل.
جابر:انا جاي معاك مش هسيب اخويا.
انا بصتله بغضب:قولت محدش هيتحرك من هنا مبتفهمش.
ماسأل ولميس:اوعي تتهور انا عايزك وكلنا عايزينك هااا بهدوء.
انا:متقلقوش عليا.
أسيل بعياط:عمار متسبنيش متمشيش يا عمااااااااااااااااااااااااااااار وأغمي عليها.
يا ترى مين اللي عمل كده في سليم العراف وعايزين منه ايه، وهالة دي حكايتها ايه وظهرت ليه دلوقتي كل ده هنعرفه الاجزاء الجاية مستني رأيكم
والمرادي الجزء أكبر بألف كلمة زيادة علشان خاطركم بس.
الى اللقاء في الجزء التاسع من السلسلة الثالثة.
الجزء التاسع
وقفنا المرة اللي فاتت عند
جابر وهدان:اخويا مين ضرب عليه نار، انا مش هسيبه.
انا:تعرف تسكت بدل مانت كنت قاعد هنا كنت روحت مع اخوك للتأمين اسكت احسن.
وهدان:مش وقته يا عمار لازم نتحرك بسرعة.
انا:محدش يتحرك من هنا، وطلعت سلاحي وعمرته، صخر انت هتنزل القاهرة تجيب هالة وده رقمها اتواصل معاها.
صخر:انت بتهزر....قصدي مينفعش اسيبك يا عراف.
انا:اسمع الكلام بقولك وانا هأخد معايا جبل انت نسيت انه القائد هنا.
صخر:اؤامرك يا عراف عن اذنك.
وهدان:ممكن تهدي وتطمني على سليم أول ما توصل.
جابر:انا جاي معاك مش هسيب اخويا.
انا بصتله بغضب:قولت محدش هيتحرك من هنا مبتفهمش.
ماسأل ولميس:اوعي تتهور انا عايزك وكلنا عايزينك هااا بهدوء.
انا:متقلقوش عليا.
أسيل بعياط:عمار متسبنيش متمشيش يا عمااااااااااااااااااااااااااااار وأغمي عليها.
بس للاسف كنت جريت وركبت العربية ومعرفش حاجة عن أسيل بس لقيت مكالمة تليفون من ماسأل رديت عليها.
ماسأل:عمار الحقيني واطلبلنا دكتور أسيل اغمي عليها وانت خارج من البيت.
انا بغضب وخوف:حاضر يا ماسأل وطمنيني عليها انا هجيلها على طول.
انا لجبل:اطلب دكتور فورا يروح للقصر أسيل أغمي عليها.
جبل:حاضر ياباشا متقلقش كله خير.
بعد ربع ساعة طريق وصلنا المستشفي وكانت مقلوبة من الحراسة اللي بعتها صخر قبل ما يمشي.
انا:الدكتور فين يا حمزة انطق الدكتور قالكم ايه.
حمزة حارس عمي:أهدي يا عراف، سليم باشا في اوضة العمليات والدكتور قال سليمة الرصاصة جت في الكتف وكانت قريبة من القلب.
انا:عرفتوا مين عمل كده ولا لسه.
حمزة:لسه ياباشا بس هنوصل للي عمل كده متقلقش.
بعد مرور 3 ساعات عملية خرج الدكتور من اوضة العمليات
انا:ها يا دكتور طمني على عمي سليم ايه الاخبار.
الدكتور:متقلقش يا عمار بيه، الاستاذ سليم كويس وخرجنا الرصاصة من كتفه ودلوقتي في العناية تحت الملاحظة متقلقش الخطر عدي.
انا:شكرا ليك يا دكتور.
جبل:كويس يا عراف باشا انه بخير متقلقش.
انا:جبل شدد الحراسة هنا في المستشفي ومش عايز اي حد يدخل او يخرج غير لما يتفتش ويتعرف بياناته.
الدكتور:اللي حضرتك بتعمله ده غلط ومينفعش دي مستشفى مش زريبة.
حمزة:انت متعرفش انت واقف قدام مين يا دكتور ولا ايه..... ده عمار العراف صاحب المستشفي وكمان العراف الكبير انت اجننت.
الدكتور بخوف:انا اسف مش قصدي بس مينفعش المرضي هتخاف.
انا:متقلقش يا دكتور كل حاجة هتكون تحت السيطرة واعمل حسابك مش هتمشي من هنا الا لما عمي سليم يفوق واطمن عليه ولو حصله حاجة هدفعك الثمن تمام.
الدكتور بخوف:تمام يا باشا.
انا لجبل:لازم ارجع البيت يا جبل جهز العربية والحراسة، وانت يا حمزة خليك هنا وفتح عينك كويس واوقف على باب العناية واول ما يفوق بلغ جبل.
حمزة:حاضر يا عراف.
عند هالة بعد ما قفلت معايا التليفون.
سلوي:يا هالة عيب كده ازاي تعزمي نفسك الراجل يقول ايه دلوقتي.
هالة:في ايه يا ماما، ما بصراحة انا معجبة بيه وعايزة اتقرب منه ويثق فيا وزي مانت عارفة انه صعب يثق في اي حد بسهولة.
سلوي:مش خايفة يا هالة ده مجوز اتنين، وكمان حياته خطر دائما ده أقوي شخص في البلد وفي اعداء حواليه كتير
هالة:لا مش خايفة من اول ما شوفته في المكتب وانا مش قادرة ابطل تفكير فيه وحتى لو مش هيحبني كفاية اننا هنبقي صحاب.
وهما بيكلموا بتلاقوا الاخبار بتعلن خبر حادثة اغتيال سليم العراف على طريق الصحراوي وهو في طريقه للبلد
والمذيعة:يا ترى سليم العراف عايش ولا لا، وليه يتضرب عليه نار في الوقت اللي يكون راجع البلد كان في شغل شرعي ولا شغل غير شرعي هنتابعكم بكل التفاصيل.
هالة:احية يا ماما مش ده عم عمار..؟
سلوي:اه يا هالة سليم العراف ابن عم أبوة وفي مقام عمه اتصلي بسرعة على عمار اطمني منه.
هالة:مبيردش يا ماما، انا قلقت عليه اتمني يكون كويس.
بس وهالة وامها بيكلموا بتلاقي مكالمة من صخر قائد الحراسة.
هالة:الووو مين حضرتك؟
صخر:قائد حراسة عمار العراف يا هانم جاي لحضرتك في الطريق علشان اجيب حضرتك للبلد.
هالة:عمار كويس..... احم قصدي عمار بيه كويس والاستاذ سليم احنا عرفنا من الاخبار.
صخر:معرفش عنهم حاجة يا هانم، العراف طلب اني اجيلك وانا داخل على حضرتك اهو.
هالة:واحنا جاهزين يا صخر مستنياك.
سلوي:مين ده يا هالة.
هالة:صخر قائد حراسة عمار يا ماما، عمار بعته يجيبني وبيقولي ميعرفش عنه حاجة لانه بعته ليه يجبنا وداخل علينا دلوقتي.
بعد 5 دقائق وصل صخر بعربيته ومعاه عربية حراسة وراه وخبط على هالة.
صخر:مساء الخير هالة هانم احنا جاهزين.
هالة:شافت الحراسة والعربيات المصفحة خافت شوية بس عرفت ان عمار مهتم بيها.
سلوي:واحنا جاهزين يا صخر يلا بينا.
خرجت هالة وسلوي مامتها وركبوا في عربية صخر من ورا وصخر لوحده قدام ومعاه السواق والعربية التانية وراءهم.
سلوي:ليه الحراسة والاجواء دي كلها يا صخر هو عمار بيه كويس.
صخر:ده تأمين لاستاذة هالة ولحضرتك يا فندم ودي اؤامر العراف.
هالة:ممكن تتصل بيه يا صخر وتدهوني.
عندي وانا على الطريق ومعايا جبل في العربية.
صخر:عراف باشا انا معايا دلوقتي هالة هانم وسلوي هانم واستاذة هالة محتاجة تكلم حضرتك.
انا:ماشي يا صخر أقفل وانا هتصل بيها وخليك بالك عليهم.
صخر:اؤامرك يا باشا.
هالة:قفلت ليه مش قولتلك عايزاه ولسه صخر هيرد عليها لقيتني بتصل بيها.
هالة في التليفون:عمار انت كويس، حصلك حاجة طمني.
انا:انا كويس يا هالة مفيش فيا حاجة، الموضوع عد على خير وعمي كويس وخرج من العملية.
هالة:احممم اسفة نسيت اسألك هو كويس صح.
انا:اه كويس، ومتخافيش صخر قائد حراستي ودراعي اليمين وهيجيبك بالسلامة
هالة:مش قلقانة بس كنت خايفة عليك ..... احم قصدي عليكم.
انا:مفيش قلق كلها ساعة ونتقابل سلام.
سلوي:ايه الاخبار الدنيا كويسة؟
هالة:اه اطمنت على عمار .... احم وعمه كمان كويس وخرج من العملية.
سلوي لصخر:بقولك ايه يا صخر هو عمار العراف عنده اعداء كتيرة كده.
صخر:سلوي هانم انا مينفعش أجاوبك على اسئلة بدون اؤامر، بس لاني انا وهو صحاب قبل ما اكون قائد الحراسة بتاعته هجاوبك بصفتي صاحبه مش بصفته رئيسي.
هالة:لو مش حابب تجاوب عادي يا صخر.
صخر:عمار العراف زي ما الكل عارف انه العراف الكبير لعيلة العرافين واقوي شخص في العالم دلوقتي وأكيد حضرتك عارفة كده يا سلوي هانم يعني سؤال حضرتك اجابته معروفة أكيد عنده اعداء زي اي شخص ناجح زي ما حضرتك عندك عدو خانقك بقاله 5 سنين.
سلوي باستغراب:قصدك مين اللي خانقني ده.
صخر:معنديش اؤامر اكلم يا فندم.
هالة وسلوي بيفموا اني عرفت عنهم كل حاجة وعرفت مين بيضايقهم كمان وصخر كان قصده على صفوت المحمدي عم هالة اللي عايز ياخد املاكها واملاك ابوها كلها لانه بنته الوحيدة والمفروض يورث معاها.
في مبني الأمن العام
محسن:شوفت اللي حصل يا فضل.
فضل:اه سمعت سليم العراف اضرب عليه نار وهو في المستشفي دلوقتي.
محسن:اه وكمان احمد الضابط مختفي بقاله أسبوع ومبيجيش الشغل خالص حتى امه وابوه مش في البيت ومختفين كمان.
فضل:احيه ده كده الموضوع يقلق راح فين هو وعيلته.
محسن:منعرفش بنحاول نفهم ايه حاجة وندور بس مفيش اي أدلة او اي أثر ليهم.
فضل:دور تاني يا محسن، المهم ابنك اسعد عمال يقرب من بنتي وبتاع وانا ساكت علشانك.
محسن:الواد بيحب البنت يا فضل وعايزين الصراحة نخطبها ويتجوزوا بقي.
فضل:ماشي ياعم هو انا هسيب صاحب عمري يعني وهناسب الغريب.
محسن:خلاص بكرة الساعة 8 هنكون بنزوركم في البيت يلا هروح أشوف شغلي.
خرج محسن من عند فضل واتصل فضل على داليا مراته.
داليا:ايه الاخبار عامل ايه.
فضل:تمام بخير وانتوا، اه محسن دلوقتي قالي انه جايين بكرة يطلبوا ايد ريم.
داليا:طب كويس كده كده بنتك اتعلقت بالواد وهتوافق.
فضل:ماشي يا لبوة جهزي نفسك عايز انيكك.
داليا:تعبانة وعندي الدورة مش هينفع (بتكدب عليه وبتخلع منه).
في بيت محسن ضابط الأمن العام.
اسعد:صباح الخير يا فيفي.
فيفي:الصبح قمر يا راجلي قوم بقي عايز اتناك قبل ما اختك ترجع من الكلية وراحت طلعت فوق أسعد على طول.
وبدات تبوس فيه وتدخل لسانها جوا شفايفه ودخلوا في بوسة طويلة وجامدة مع بعض وايد أسعد على جسم فيفي بيحسس على كل حتة فيها
أسعد:جسمك طري اوي يا فيفي بحب جسمك.
فيفي:قلعني القميص وارضع بزازي يا حبيب ماما انت.
وأسعد قلعها القميص على طول ومسك بزتها الشمال ودخل الحلمة في بوقه وفيفي بزازها كبيرة وبحلمات واقفة على طول وبيرضع أسعد من بزاز امه وبيمصها جامد وهي ااااااااااه وحشتيني اوي يا قلبي اااااااه مص وارضع من بزاز امك الشرموطة اللي نايمة فوقك اااااااه يا خول عضيني جامد اوي وأسعد هايج اوي على امه وعمال يضع فيها ويرضع من بزازها وفجأة التليفون بتاع فيفي بيرن.
فيفي:احا مين الفصيل ده استني ده أبوك.
بس أسعد مبيسمعش كلامها وبيكمل عض ومص في بزها الشمال وبيفرك الحلمة اليمين.
محسن:ايه الاخبار يا فيفي.
فيفي:ااااااه براحة، عايز ايه يا محسن.
محسن:بتعملي ايه مالك.
فيفي:عايز ايه اااااااااه براحة يا حبيبي بزازي وجعتني.
محسن وهو هايج:انت بتتناكي من ابنك يا لبوة.
فيفي:اه يا جبيبي بتناك من ابنك بدالك تحب تخليك معنا.
محسن:خليني اوي اوي وقفل محسن باب مكتبه بالمفتاح وخرج زبره من البنطلون وبقي بيسمع فيفي وهي بتتناك من ابنها.
فيفي:أسعد يا حبيبي، بابا معانا عايزك ترفع رأسي وتوريه انك قادر عليا.
أسعد وقتها بيهيج اوي أن ابوه عارف انه بينيك امه وموافق وبيقوم يقلبها على ضهرها وبينزل على كسها بلسانه يلحسوو وهي ااااااااه ألحس كمان يا حبيبي الحس كسي ابوك عمره ما عملها الحسووو اوي يا حبيبي اااااااااه زنبوري يخربيتك بتشده جامد ااااااه اااااااه هجيب يا أسعد ااااااااه الحقني يا محسن الواد خلاني انزلهم ولسه مدخلش بتاعه.
محسن بيكلمها بس هي مش سمعاه:اتمتعي يا قلبي واتناكي من ابنك خليه يعشرك يا لبوة.
قام أسعد من على كس امه وباسها وقالها دوقي عسل كسك يا لبوتي من على بوقي وفضلوا يبوسوا بعض وهي تقوله ااااه انا متمتعة معاك اوي انت راجلي وجوزي اوعي تبعد عني انا بحبك.
وأسعد يقزلها بحبك اكتر ومش هسيب جسمك الهايج ده جاهزة لزبري يا لبوة قالتله جاهزة يا دكري يلا افشخني.
دخل أسعد زبره على طول في كس امه وهو كسها اصلا ضيق لان زبر محسن كان صغير عليها لكن اسعد ضعف ححمه وراحت مصوتة اااااااه كسي يخربيتك اااااااه انت جامد اوي نكني جامد انت راجل اوي فعلا زبرك بيفشخني وبيحفر فيا اووووي اااااااه نكني يا حبيبي وقتها محسن على التليفون كان بيطلع اصوات من كتر ما لعب في زبره وجاب لبنه مستحملش الهيجان ده كله عليه وعمال ينده على فيفي انها تقفل بس هي سايبة الفون وفاكرة انه قفل وكمان أسعد فاكر ان ابوه قفل من وقت ما كان بيلحس كسها وبدأت فيفي تعلى صوتها اكتر.....اااااه يا حبيبي يا جوزي نكني اوي ونيك كسي متعني يا أسعد انت اجمد من ابوك بكتير ااااااه انت راجلي هو خول مش بيمتعني انا من النهاردة بتاعتك هو مش هيلمسني تاني اااااااه نكني وأسعد شغال نيك فيها لحد ما فيفي نزلت للمرة الثانية على زبره ومبقتش قادرة تستحمل زبر ابنها في كسها
فيفي:أسعد كفاية كسي تعبني اوي كفاية كسي خرجه ونكني في طيزي يا حبيبي وفعلا أسعد خرج زبره من كسها ونزل يلحسو شوية ويتمتع بعسل كسها وهي ناسية نفسها خالص وصوتها مغرق الشقة كلها
وقتها باب الشقة اتفتح وكانت كريستين رجعت من الكلية وطبعا اول ما فتحت الباب سمعت صوت اهااااات امها وهي بتتناك وافتكرت انه ابوها هنا وعاملين نيكة حلوة سابت حاجتها على الكرسي في الصالة وبتقرب من اوضة نوم امها لقيتها فاضية بس الصوت جاي من اوضة أسعد والباب مفتوح ولحسن الحظ ان اوضة أسعد فيها مرآية مبينة السرير كله وشافت الصدمة امها عامل وضع دوجي وزبر اخوها في طيز امها وعمال ينيكها ويضربها على طيزها
كريستين متصدمتش اوي لان الهيجان اتغلب منها وبدأت تدخل ايدها جوا البنطلون والاندر وتحسس على كسها.
وصف جسم كريستين (بزازها في حجم البرتقال الطري، ووسطها على شكل ذيل سمكة ومعندهاش بطن وطيزها اكبر من الصغيرة حاجة بسيطة وكسها غامق بشفرات كبيرة ومدلدلة لانها مش مطاهرة وبدأت كريستين تحسس على كسها وهايجة من منظر اخوها وامها
فيفي:اااااااه براحة عليا يا أسعد مش هطير منك يا حبيبي نيكني براحة كسي وطيزي اتهروا ااااااااااه يا مفتري بطل ضرب في طيزي طيزي وجعتني يخربيتك.
أسعد:ااااااه طيزك عجباني اوي يا فيفي وتجنن وجسمك حلو اوي وهنيكك كل شوية خدي في طيزك يا لبوة وعمال يرزع بزبره فيها وكل ده اخته على الباب بتتفرج عليهم وعجبها المنظر اوي وكسها كان غرق الاندر بتاعها وجابتهم.
بس كريستين جتلها فكرة انها تخرج تفتح الباب وتقفله جامد وتند على امها علشان تشوف ملامحها وهي كده وفعلا خرجت كريستين وقفلت الباب وعملت انها لسه جاية
كريستين:يا ماما انت فين يا ماما.
فيفي من جوا:يخربيتك اختك جت قومي من عليا بسرعة وهات القميص.
أسعد:احا انا منزلتش لسه هتسبيني كده.
فيفي وهي بتلبس:أصبر بقي بدل ما نتقفش خليني اخرجلها بسرعة وانت البس وظبط حالك واخرج او اعمل نفسك نايم.
خرجت فيفي لبنتها وهي سخنة وكانت قربت تجيب للمرة الثالثة بس ملحقتش وباين عليها.
فيفي:جيتي بدري يا روحي عاملة ايه.
كريستين:بدري ايه يا ماما الساعة 3 العصر وانا قائلة ليكي جاية 3 او 3ونص.
فيفي في بالها:احا انا بقالي ساعة ونص انا وأسعد والواد منزلش شكله واخد فياجرا.
معلش يا روحي كنت نايمة.
كريستين:وشك محمر اوي وجسمك ليه كده كنتي بتعملي ايه.
فيفي:هااا ولا حاجة الجو حر ونمت ونسيت اشغل التكييف.
كريستين عاملة مصدقة:ماشي على العموم انا هدخل استحمي ونتغداء أسعد فين.
فيفي لسه هتنطق لقت أسعد بيرد:انا هنا ياستي كنت نايم.
كريستين حبت ترخم اكتر:وانت كمان ليه وشك محمر كده نسيت برضو تشغل التكييف يلا انا داخلة استحمي.
ودخلت كريستين للحمام وفيفي بتقوله شكلها سمعتنا البت شاكة في كلامنا وبتلقح علينا
أسعد:متقلقيش لو شافتنا كانت أكيد عملت مشكلة، انا تعبان وزبري مرتحش ما تيجي نكمل بسرعة.
فيفي:اتلم بدل ما تخرج تقفشنا خليها بليل معلش وقوم اضرب عشرة وارتاح على صورتي.
أسعد:احا يعني اسيب الجسم ده واضرب عشرة تعالى يا لبوة وراح شدها اسعد وحط زبره في بوقها وقالها مصيلي وريني شطارتك.
فيفي هاجت تاني وخصوصا ان بنتها هنا وقالت كسمها ما ابوها عارف هخاف منها هي يعني وبدأت تمص زبر ابنها بطريقة احترافية وتعض على رأس زبره وأسعد ماسك نفسه بالعافية ومش عايز يخرج صوت كل ده كريستين فاتحة المياة جوا بس مش بتستحمي بنت الصايعة خرجت من الحمام وبصت على الصالة وهي مستخبية وعريانة ملط واللي توقعته حصل اخوها مقدرش وخلى أمه تمصله وهي بدأت تحسس على كسها الكبير وتضرب لنفسها سبعة ونص
أسعد مش قادر يمسك نفسه راح مطلع صوت ااااااه مصك حلو يا ماما.
فيفي:يخربيتك ممكن تسمعنا اسكت.
أسعد:ما تسمعنا وفيها ايه ما انا نفسي انيكها هي كمان اااااااااه مصي جامد يا شرموطة وفجأة انفجر في بوقها بركان لبن من أسعد.
وبعد ما بلعته وشربته كله.
فيفي:اوعي تيجي جمب اختك دي لسه بنت وكسها بكر.
أسعد:وفيها ايه ما دلوقتي في عمليات بترجع الكس زي ما كان وبصراحة في مرة شوفتها وهي بتستحمي وعليها جسم حلو اوي وطري وملبن وعودها فرتساوي وتجنن ولا كسها شفراته كبيرة زي بتاعك يا لبوة لانك مطهرتيهاش زيك.
فيفي هاجت على وصف بنتها:ااااه يخربيتك هيجت على البت وعايز اقوم ازنقها البس يلا قبل ما تخرج.
وكل ده كريستين سمعاهم وفرحت بنفسها وجسمها ان اسعد بيتمناها ودخلت تستحمي.
قامت فيفي تجيب تليفونها لقيت مكالمة محسن فصلت من نص ساعة عرفت انه كان معاهم كل ده وهي بتشتم فيه قدام ابنها وقالت يمكن ميتعصبش هكلمه واشوف.
محسن:ايه خلصتي يا لبوة كل ده.
فيفي:لا ياخويا الواد ملحقش يجيبهم كريستين جت وعدت على خير.
محسن:اوعي تكون سمعت او شافتكم.
فيفي:معرفش يا محسن بس شاكة انها تكون سمعتنا وحتى لو سمعت كسمها ما انا جوزي حبيبي عارف اني متناكة أبني صح ولا لا
محسن هايج من طريقتها:صح يا قلبي انت متناكة ابنك بس برضو البت صغيرة على الموقف ده.
فيفي فهمت انه هايج:لا مش صغيرة ده أسعد لسه وصفلي جسمها والبت تجنن يا محسن انا هجت عليها.
محسن:احححح يخربيتك انتوا هيجانين على البت كمان.
فيفي:الصراحة اه هجت عليها عندها كس كبير وشفرات كبيرة مدلدلين زي بتاعي بس طبعا هي بكر وبخيرها لسه.
محسن وقتها زبه شد اوي:اااااااحححححح هيجتني على البت يا لبوة ابنك.
فيفي:المهم كفاية كده عليك تلاقيك جبتهم وانت معنا ولا ايه يا ديوث مراتك.
محسن:اه يا قلبي جبتهم وانت بنك فاشخك وتقوليله انت جوزي، المهم بكرة فضل مستنينا علشان نطلب ايد بنته ريم.
فيفي بحزن شوية:احا انت عايز تجوز أسعد ويبعد عني بعد ما عوضني حرماني.
محسن:أصلا ابنك هاري البت مكالمات وخروجات وحب يعني شكله بيحبها اكلمي معاه وشوفي انت بقي سلام.
اتعصبت فيفي من الخبر واضايقت اوي لانها اتعلقت بأسعد وانه هو ممتعها ولو اتجوز هيبقي هيبعد عنها ومش هيلمسها تاني راحت ندت عليه.
أسعد:نعم يا فيفي في ايه.
فيفي:من غير كدب واحكيلي الحقيقة انت بتحب ريم بنت فضل باشا.
أسعد:الصراحة اه بحبها بس بحبك انت كمان اوي ومقدرش استغني عنك.
فيفي بحزن:ازاي بقي متقدرش وانت ناوي تخطبها وابوك بيقوله اهو اننا بكرة رايحين نقابلهم ونطلب ايدها.
أسعد بفرحة:متخافيش هخلى محسن يشترلينا فيلا وننتقل فيها ونعيش كلنا سوا وريم هتوافق على كده وكل مرة هنحاول نظبط وهنيكك فيها يا قمر.
فيفي بتحاول تصدقه:بتكلم جد يعني مش هتسيبني صح.
أسعد:مش هسيبك وعد مني ولو حتي ريم شافتنا كسمها بس انت عارفة معندناش طلاق فلازم نخلى بالنا كويس.
فيفي:ماشي يا أسعد اتمني تطلع قد وعدك ليا.
أسعد:متقلقيش يا مزة كل اللي هغيبه عنك بس هو وقت سفري مع ريم في اسبوع العسل.
فيفي:ماشي لما نشوف.
خرجت كريستين وهي لفة جسمها بفوطة يدوب مغطية طيزها وراحت ليهم الاوضة وهي بالمنظر ده.
كريستين:ايه بتعملوا ايه كده.
فيفي:بنكلم، انت خارجة ليه كده مش مكسوفة انك قدام اخوكي.
كريستين:تؤتؤ هتكسف ليه ده اخويا يغطيني لو عريانة.
أسعد سرحان فيها ومركز في شكلها:بكرة رايحين نخطب ريم جهزي نفسك بقي.
كريستين:ايوة بقي ياعم هتجوز البت بطل الصراحة هسيبكم واروح ألبس بقي.
فيفي في سرها:كريستين مش تمام وأكيد سمعتنا اول مرة تخرج قدمنا.
في بيت فضل باشا بعد مكالمة التليفون.
(تنويه مهم طبعا في اتنين داليا، داليا زوجة نديم السيوفي وداليا زوجة فضل الضابط.... وقصدت يكون في اتنين لان في الحياة الواقعية طبيعي يكرر الاسم بين الناس)
داليا وقتها كانت بتنيك نفسها بزبر صناعي واحدة صاحبتها جبتهولها من المانيا بس الزب الصناعي ده مختلف عن اي زبر تاني لانه 3 احجام في بعض والست بتتحكم فيه وبتتحكم في طوله وكمان الزبر ده متبرمج ببرنامج بتنزله على التليفون وبيكون جواه مادة من الفتامينات شبه الحيوانات المنوية لما تخرج لجسم الست بتعمل حالة سعادة واسترخاء للكس.
اوووووف كان لازم تتصل دلوقتي يا فضل فصلتني.... رجعت داليا شغلت فيلم السكس اللي كانت بتشوفه
كان ست في سن داليا وبنتها وجوز بنتها (سكس امهااات) وكان عجبها الفيلم اوي وفضلت تتخيل نفسها هي وريم وجوز بنتها وتنيك نفسها بالزبر على الحجم المتوسط بتاعه واااااهاتها مكتومة.....ااااااااه تعبانة اوي كسي تعبان اوي يا جوز بنتي نيكني بزبرك انا خدت الاذن من بنتي انك تنكني نكني اوي وبتتخيل ريم بتكلمها...
نيك ماما يا أسعد نيكها يا حبيبي ماما تعبانة زي امك نكنا يا أسعد بدل ما نروح لراجل غيرك نكنا يا عرص زبرك كبير بس انت ديوث علينا نيك يا خول في كس امي وكس امك وداليا خلاص مش قادرة ولقيت الزبر الصناعي بيخرج المادة لكسها (لانها بتبرمج المدة على التطبيق) ووقتها ارتاحت وقفلت الفيلم.
داليا مع نفسها:ااااه لولا الزبر ده كنت اتناكت برة وبصراحة نفسي اوي اتناك من عمار العراف جسمه يجنن وعضلاته تجنن اوي نفسي احس بيهم واحس بحضنه وهو بيفشخني انا شرموطة وفضل مش قادر عليا كل اللي هامه انه يجيبهم وبس اه زبره كبير وحلو بس غشيم مبيعرفش يحتويني ولا يمتعني لازم اقرب من عمار العراف ..... وياسلام لو ريم بنتي تطلع شرموطة زيي وتخليني اتناك من جوزها يبقي عندي وقتها زبرين اجمد مم بعض زبر عمار العراف اللي واثقة انه كبير وعريص وزبر أسعد اللي أكيد اقل من زبر عمار بس هيمتعني برضو المهم ايا كان مين فيهم يجي الأول هكون خدام تحت منه.
قامت داليا تأخد حمام وتشيل الزبر والحاجة في خزنتها وبعد ما خلصت لبست ورجعت داليا المحترمة وخرجت من اوضتها راحت لاوضة ريم.
داليا:ممكن ادخل يا مزة انت.
ريم:تعالي يا ماما.
داليا:بكرة في ناس جاية تطلب ايدك للجواز.
ريم بحزن:مين دول ومين ده اللي جاي يتقدم انا رافضة.
داليا:ليه رافضة، ده أسعد يا حبيبتي اللي جاي يطلب ايدك.
ريم بفرحة جامدة:بتكلمي جد ابن اللذينة مقاليش حاجة.
داليا:مش كنتي رافضة دلوقتي وافقتي هههههههه.
ريم:كنت فاكرة حد تاني يا ماما متكسفنيش بقي
داليا:ماشي يا حبيبتي.
وقتها ريم كانت لابسة لانجيري قصير من غير برا لكن لابسة اندر داليا هاجت على بنتها وافتكرت الفيلم اللي شافته وحبت تجرب السحاق وكمان تختبر بنتها.
داليا:يا بخت أسعد بيكي وبجسمك يا قمر انت.
ريم بكسوف:ليه يا ماما.
داليا اتشجعت ومسكت بزاز بنتها الاتنين براحة وقالتلها علشان خاطر دول حلوين اوي با حبيبتي وبدأت تحرك ايدها وتحسس عليهم.
ريم مكملتش دقيقة وكانت سايحة قدام امها وغصب عنها خرجت ااااااه احساس حلو اوي يا ماما كملي متوقفيش.
داليا اتجرأت اكتر وقالتلها:طب ارفعي ايدك اقلعك اللانجيري ده وفعلا قلعتها اللانجيري ولقيت بزاز بنتها ملبن ومدلدلة قالتلها ثواني اقفل الباب وجيالك نامي على ضهرك.
نامت ريم وهي عريانة ولبسة الاندر بس، وجت داليا وقلعت اللانجيري بتاعها هي كمان وبدأت تبوس في شفايف ريم وتستطعم جسمها وبتحسس على بزازها وحلمات بنتها اللي داخلة لجوا.
ريم:اااااااه يا ماما احساس حلو اوي بحب كده اوي بشوفهم في افلام السكس وبيكون معاهم راجل وبيرحوا الثلاثة بعض.
وقتها داليا فرحت شوية ان بنتها بتحب النيك الجماعي وكمان السحاق بس لسه مش عارفة هي بتشوف انهي نوع سكس عادي ولا محارم.
ونزلت داليا ببوقها ولسانها ترضع بزاز بنتها ومبسوطة ان بنتها ملبن وتحت ايدها وريم اهاتها بتطلع بزيادة وداليا بتقول كويس ان الشغالين اجازة طلعي صوت براحتك وابوكي مش راجع دلوقتي
ونزلت بلسانها على كس بنتها قلعتها الأندر بسنانها وشافت كس ريم الغامق البني وشفراته وسط ومدلدلة لانها مش مطاهرة (وده الصح ان البنت متتطاهرش اصلا) بدأت تاكل وتلحس في زنبورها وريم ميتة تحتها وبتشد رأسها ااااااه يا ماما الحسي كسي اوي كسي تعبان ارحميني من ضرب السبعة ونص وافلام السكس اااااااااااه حسي بيا يا ماما
داليا:حاسة بيكي يا حبيبتي وانا كمان محرومة زيك ابوكي غشيم مبيمتعنيش نفسي في راجل يمتعني انا وانت في سرير واحد ايه رأيك يا قلبي.
ريم:ااااااااااه لا عيب يا ماما مينفعش اتناك قدامك ااااااااه كسي كسي اااااااااه هجيب هجيب يا ماما اشربيهم اوي.
وجابت ريم شهوتها في بوق امها وفاقت من المتعة وقلبت امها على ضهرها وطلعت فوقها واتحولت ريم 180 درجة وقتها.
داليا:مالك اهدي شوية انا مش هطير منك يا حبيبتي.
ريم:بس جسمك فاجر يا مامي ممكن اشتمه.
داليا سخنت من لغة بنتها وطريقتها انها عايزة تحس انها بيبي بيطلب ويستأذن.
اه يا حبيبتي اشتمي جسمي واشتمي مامي بس وقت ما تكونوا عريانين بس.
ريم:حاضر يا مامي جسمك متناك اوي ازاي بابا سايبه ده بابا خول بقي.
داليا هايجة من طريقتها:اااااااه بابا خول اوي مصيلي بزازي يا قلب مامي.
واندمجوا هما الاتنين مع بعض وبدأت ريم تنيك امها وتلحس جسمها كله وكسها الكبير الواسع من كتر الزبر الصناعي وداليا اتفاجئت من بنتها وقتها.
ريم:ماما فين الزبر الصناعي عايزة انيكك بيه.
داليا ركزت:زبر ايه يا حبيبتي ايه الاسم الغريب ده.
ريم:يا ماما متخافيش انا عايزة امتعك مخبياه فين واقوم اجيبه.
داليا هايجة وقررت تمشي وراها للاخر:في الخزنة هاتيه يا حبيبتي.
قامت ريم وجابت الزبر ورجعت وقالتلها هنيكك يا لبوتي
ودخلته مرة واحدة على اكبر حجم وداليا تصوت تحتها وتقولهل براحة على ماما متبقيش عنيفة انا بحب الرومانسية براااااحة ااااااااه يا ريم طلعتي شرموطة زي ماما يا حبيبتي.
ريم:اه انا وانت شراميط وعايزين راجل يريحنا وقربت من ودنها وقالتلها زي عمار العراف يا مامي.
داليا اتفاجئت بس هايجة:اشمعنا عمار يا قلبي اااااه كسي.
ريم:لانه دكر يا ماما مش زي أسعد ديوث تعرفي انه مبيغيرش عليا مرة كنا برة في نايت كلوب وفي واحد مسكني من طيزي وبعبصني وهو شافني وقولتله الولد ده عمل حركة عيب فيا قالي وفيها ايه مانت جسمك يجنن.
داليا:احا يا حبيبتي وانت بتحبيه وعوزاه متنسيش مش هينفع تطلقي.
ريم:هقولك بعدين يلا نكمل دلوقتي وفضلوا يكملوا نيك في بعض لحد ما ريحوا بعض.
في قصر العراف في البلد
وصلت عربية هالة المحمدي وامها سلوي الجبري وكنت في انتظارهم على باب القصر الداخلي
صخر:وصلنا يا هالة هانم والعراف في انتظار حضرتك اهو
هالة شافت قدمها لقتني واقف لابس بدلة مجسمة جسمي وعضلاتي وقميص أسود ومفتوح اول زرارين وعضلات صدري ضخمة وباينة ولابس نضارتي الشمس اجننت وقتها
سلوي:هو ده عمار العراف يا هالة
هالة:اه يا ماما ده العراف الكبير اللي مدوخ الصحافة ومبيطلعش في ولا لقاء وصعب حد ياخدله صور حتى
سلوي في بالها:احا على عضلات جسمه ولا وسامته يابختك يا هالة لو بقي من نصيبك فعلا، مش زي حظي الهباب
انا:أهلاً وسهلاً يا هالة نورتي البلد اتمني يكون الطريق كان سهل
هالة:اهلا بيك يا عمار، الطريق كان كويس جدا، اعرفك بمامتي سلوي الجبري
انا:اهلا بيكي يا مدام سلوي ولا تحبي اقولك سلوي على طول خصوصا انك صغيرة لسه
سلوي بفرحة:قولي اللي تحبه يا عمار بيه
انا:من طبعي محدش بينطق اسمي الا لما بسمحله بكده بس علشان خاطرك هسمحلك انت كمان اتفضلوا نورتوا
ودخلت هالة وسلوي واستغربوا ازاي شخص زي عمار العراف وقف يستقبلهم بنفسه (بس دي الاوصول يا صديقي مهما كنت كبير لازم تحترم ضيوفك وتقدرهم)
انا:أعرفكم بعيلة العراف، جدي وهدان العراف...عمي جابر وهدان العراف ومراته وبنته...امي نهي الغازي...سوزان العزبي في مقام امي الثانية....نبيلة الديب حماتي الغالية....نهال زي اختي بظبط....سيلين ونهلة وأسيل اخواتي البنات
هالة:تشرفت بيكم كلكم وسعيدة بوجودي، بس متعرفتش بحضراتكم (بتكلم لميس وماسأل)
انا:زوجاتي الاتنين لميس زوجتي الأولي و ماسأل زوجتي الثانية
هالة من غير اي اندهاش لانها عارفة:تشرفت بيكم واتمني نكون صحاب لان شكلنا من سن بعض
لميس:تشرفنا بيكي يا هالة، انا ضابطة أمن عام سابقة وسيبت الشغل بعد جوازنا
ماسأل:اتشرفت بيكي يا هالة، انا بقي حياتي لعمار وبس ومعايا كلية ألسن وبكلم لغات كتير لاني كنت عايشة برة مصر طول عمري
ماسأل بتكلمني في افكاري:شكلي بفكر صح ولو طلعت بتنمر عليها يا عمار هنفخك انت فاهم ولا لا
انا بفكر علشان ماسأل تقرأ:حتى لو بفكر هو انت تقدري تقوليلي لا على حاجة مش انا بحبك وانت بتحبيني
ماسأل في افكارها:خلتني اضعف بكلامك يخربيت كده عايزة اثبت على موقف وحشتني اوي يا دكري
انا:وحشتيني اكتر يا لبوتي، أسيبكم بقي تكلموا وتتعرفوا ببعض أكتر وهروح أشوف ورايا ايه
هالة:اسفة لو كنت جيت في وقت مش مناسب وعارفة ان عمك في المستشفي يقوم بالسلامة
انا:البيت بيتكم
خرجت انا وخدت معايا صخر وباقي رجالة البيت وسيبت هالة وسلوي امها مع العيلة وكلهم حريم في بعض وهنعرف اللي حصل بينهم دلوقتي
نهي:نورتينا يا هالة وانت ومدام سلوي
سلوي:ده نوركم، واسفين على الازعاج
سوزان:مفيش ازعاج ولا حاجة
هالة:ممكن سؤال ومعلش استحملوني انا فضولية شوية
نهي:اسألي براحتك
هالة:عمار قال على طنط سوزان انها زي مامته ممكن افهم ليه
لميس وماسأل وأسيل ونهلة:غاروا جدا من هالة ازاي تقول عمار حاف كده من غير العراف حتى، معني كده اني سمحت ليها
أسيل:غريبة انك بتقولي عمار من غير العراف او اي لقب جمب اسمه
هالة بكسوف:اتفقنا انا وعمار نشيل الالقاب ونتعامل بشكل مريح اكتر، فيها مشكلة؟
سيلين العاقلة:لا يا حبيبتي مفيش حاجة بس أسيل استغربت...لان عمار مبيخليش حد ينطق اسمه حتى اعمامه بتقوله العراف مادام جدنا وهدان لانه كبيرنا سنا ومقاما حتى لو عمار هو الكبير
هالة وقتها بتحترمني اكتر من الاول:فرحتيني بجد ان عمار بيركز في الاصول مهما كانت قوته وشخصيته
ماسأل بغيرة:واشمعنا فرحتي يعني
هالة بكسوف:قصدي اتشرفت بمعرفة شخص زيه
سوزان علشان تلم الموضوع:هجاوبك على سؤالك، انا اكون زوجة باباه التانية واكون أم نهلة اللي شبه عمار اكنها توأم هي وهو
هالة:اول ما شوفت نهلة فعلا افتكرتها توأم عمار، معني كده ان سيلين وأسيل من حضرتك يا طنط نهي
نهي بضحكة لفضول هالة بس حبيتها:لا يا حبيبتي انا خلفت عمار وبس، سيلين بنتي اللي مخلفتهاش بس هي بنت جوزي اللي ماتت، وكمان أسيل بنتي اللي مخلفتهاش بس هي برضو بنت جوزي اتلغبطي ولا فهمتي ههههههه
سلوي:عجبتني شخصيتك يا مدام نهي بجد انك عرفتي تحتوي أولاد جوزك وكمان علاقتك بمدام سوزان واضح انها حلوة يزيد ويبارك
نهي:محمد العراف كان حب عمري ومقدرش أشيل منه ولا ازعل حتى منه وانا وسوزان صحاب من زمان ومعرفتش بوجود بناتي الحلوين دول الا من سنة وشوية ماعدا أسيل من كام شهر بس
سلوي:بجد فرحت بكلامك جداً واعتقد لو كنت مكانك عمري ما كنت هقول كده
نعمة مرات جابر عمي:وانا مراة عم العراف ودي بنتي
هالة وسلوي:اتشرفنا بيكم
وهما بيكلموا دخلت عليهم ايمان العراف ومي بنتها
ايمان:مساء الخير احنا عندنا ضيوف ولا ايه
نهي:تعالي يا ايمان، محدش غريب دي مدام سلوي ودي هالة صديقة عمار
ايمان:اهلا بيكم انا ايمان العراف عمة عمار العراف
هالة:اهلا بحضرتك يا طنط
مي:اهلا بيكم نورتوا العزبة والبلد
هالة:منورة بيكم بجد
لميس:حابين ترتاحوا من الطريق شوية الاوض جاهزة
سلوي وهالة:تمام مفيش مشكلة
طلعت هالة ومامتها في الاوضة بتاعتها وهي كانت اوضة من اوض الضيوف فيها سريرين
سلوي:شوفتي عيلته كبيرة ازاي بس الغريب انه يعتبر الراجل الوحيد ملهوش ولا ولاد عم
هالة:لا مين قالك كده، عمار عنده ولاد عم وكتير كمان بس كل واحد فيهم مسافر برة مصر ماسك شغل وفرع من الشغل بتاعهم بس لسه ادوارهم مجتش
سلوي:مجتش فين يابنت انت شكل الطريق تعبك ههههه
هالة:بعدين هتفهمي كل حاجة، بس شوفتي ماسأل ولميس مش طيقيني ازاي وخصوصا أسيل اخته الصغيرة
سلوي:طبيعي يعني اتنين قمر 14 مجوزين واحد قمرين في بعض
هالة:نحن هنا خلى بالك بتعاكسي خطيبي المستقبلي هههههه
سلوي:لسه مصممة على الهبل ده يابنتي انت مجوزتيش قبل كده ليه تجوزي راجل متجوز اتنين ده كمان لو حصل بينكم قبول اصلا
هالة:ليه هو انا وحشة ولا اقل جمال عن جمال مراتاته الاتنين
سلوي:يا حبيبتي لا انت قمر زيهم واحلى كمان، بس افرضي بيحبهم ومش بيفكر في جوازة ثالثة ولا انه يحب غيرهم متعلقيش نفسك يا هالة
عندي في المكتب انا والرجالة
انا:جبل عرفت مين عمل كده
جبل:عرفنا يا عراف اللي عمل كده هو
انا:ماتنطق يابني هو مين
جبل:الافضل ابلغك على انفراد يا عراف
قمت من جبل لبرة اوضة المكتب
انا:مين اللي عمل كده قول
جبل:الموضوع صعب يا عراف، بس حاضر اللي عمل كده هو حازم
انا:نعم بتقول مين....حازم اللي عمل كده
جبل:للاسف ايوة
دخلت المكتب تاني وقعدت وانا مصدوم شوية
جدي وهدان:مين اللي عملها في ولدي يا عمار
انا:محدش يا جدي ده غدر من الحراسة وكده كده ماتوا خلاص
جدي وهدان مش مصدق:ماشي يا عمار مع اني مش مصدقك
جابر العراف:يا عراف لو تعرف هو مين قولنا علشان نجيب حق أخوي
انا:قولتلكم حصل غدر في الحراسة خلونا دلوقتي في عمي سليم ولما يخرج بالسلامة نكلم
قاعدة الرجالة خلصت وخرجت من المكتب لقيت هالة نازلة من الاوضو بتاعتها ولبسة فستان اسود مخليها بطل وهي بشرتها بيضاء اصلا فكان يجنن عليها
انا:طب انا محتار دلوقتي اقول الحصان الابيض ولا الأسود
هالة بكسوف ودهشة:متقولش حاجة هههه اخبار عمك ايه
انا:اقولك سر سمعت خبر خلاني مهموم وحزين بجد
هالة بقلق:مالك في ايه حصل ايه احكيلي
انا:طب تعالى نخرج الحديقة برة
هالة:ها ادينا خرجنا اهو احكيلي بقي
انا:عرفت مين اللي عمل في عمي كده بس مينفعش اقول لجدي وهدان ولما سألني كدبت عليه
هالة:حد من عيلتك صح
انا:عرفتي ازاي انه من العيلة
هالة:لانك كدبت على جدك وده دليل انك خايف على صحته
انا:حازم جابر العراف ابن عمي اللي قاعد في ايطاليا هو اللي عمل كده
هالة:طب وليه ابن عمك هيعمل في عمه كده، خصوصا ان العدو الأكبر ليهم هو انت
انا:معرفش يا هالة لاول مرة معرفش حاجة، هستأذن منك هطلع اريح شوية
سيبت هالة وقمت وانا مضايق بجد اني المرادي مش عارف اقرأ اي حاجة عن اللي حصل، وماسأل اول ما شافتني طالع حست اني مضايق وجت ورايا على طول
ماسأل:مالك فيك ايه ومتقوليش مفيش
انا:هحكيلك تعالي يمكن الحل في ايدك
وحكيت لماسأل كل حاجة واني مش قادر اقرأ الماضي بتاع حازم وافهم هو اللي عمل كده ولا لا
ماسأل:مش هتقدر تقرأ الماضي بتاعه، لان عقلك رافض الفكرة اصلا ومصدوم منها
انا:والحل
ماسأل:لازم تنام وتهدي ولما تصحي هنفكر سوا لو لسه مش قادر تقرأ الماضي بتاعه
انا:خديني في حضنك طيب ونيميني
ماسأل:تعالى يا حبيبي، شوفتك انت وهالة في الحديقة وانت بتحكيلها قبلي بس انا مش زعلانة منك بس لو انت بتفكر تجوزها خليني مميزة عندك زي ما كنت في الأول ممكن
انا:انا بعترف اني غلطت اني حكيتلها قبلك، بس كنت مخنوق اوي وبعدين انا مبفكرش في هالة بالطريقة دي، يمكن هي بتفكر لكن انا لا وانت أكتر واحدة حاسة بيا وبعدين انت طول الوقت هتفضلي مميزة عندي
لسه ماسأل هترد عليا سمعنا صوت لميس وهي بتصرخ وبتقول عمااااااااااار الحقني أسيل أغمي عليها يا عمااااااااااار انت فين
اللي اللقاء في الجزء العاشر من السلسلة الثالثة
المرادي الجزء اكبر من اي جزء قبل كده بس لسه الافكار منتهتش علشان ننهي السلسلة
وقفنا المرة اللي فاتت عند
ماسأل:تعالى يا حبيبي، شوفتك انت وهالة في الحديقة وانت بتحكيلها قبلي بس انا مش زعلانة منك بس لو انت بتفكر فيها وانك ممكن تجوزها، خليني مميزة عندك زي ما كنت في الأول ممكن
انا:بعترف بغلطتي اني حكيلتها قبلك، بس كنت مخنوق اوي وبعدين انا مبفكرش فيها بالطريقة دي يمكن هي بتفكر لكن انا لا وانت اكتر واحدة حاسة بيا وبعدين انت طول الوقت هتفضلي مميزة عندي انت ناسية اللي بينا واننا بنفهم بعض بسبب قدرتك اللي ادتهاني
لسه ماسأل هترد عليا سمعنا صوت لميس وهي بتصرخ وبتقول عمااااااااااار الحقني أسيل أغمي عليها يا عمااااااااااار انت فين
جريت على تحت على طول انا وماسأل ولقيت أسيل مغمي عليها فعلا وسطهم شيلتها بسرعة على فوق وصرخت لصخر
انا:صخر بسرعة حضر العربية يلا
صخر جري على طول في العربية بتاعتي وركب وانا ركبت بأسيل ورا على الكنبة وماسأل قدام
نهي:يلا بسرعة نلبس ونحصلهم اكيد هيوديها المستشفي بتاعتنا
هالة:انا جاهزة هاخد اللي جاهز ونطلع وراهم
سيلين ونهلة احنا جاهزين يلا نروح وراءهم على طول وهما يجيوا
هالة:خرجت على طول طلبت مفتاح عربية من جبل
جبل:اسف يا هانم بس مفيش اؤامر بكده
وهدان بصوت عالي:جبل اديها المفتاح فورا
جبل:اؤامر يا وهدان باشا انا اسف
هالة خدت العربية وركبت معاها سيلين ونهلة
والباقي كان بيلبس هدوم غير هدوم البيت اللي قاعدين بيها
عندي في العربية واحنا على الطريق
انا:أسيل يا حبيبتي فوقي يا حبيبتي مالك بس
صخر:هتبقي كويسة يا عمار متقلقش خير خير
انا:دي تاني مرة تحصلها يا صخر النهاردة وافتكرنا ارهاق وزعل
صخر:متقلقش يا صاحبي هيطلع ارهاق وبتدلع عليك مش أكتر
انا:اسرع شوية يا صخر
وصلنا المستشفي بعد 10 دقائق وبأسرع سرعة ممكنة
انا:دكتور بسرعة فين الدكتور اللي هنا
جيه الدكتور جري:حضروا غرفة الطوارئ واعملوا تحليل واعرفه دمها نوعه ايه بسرعة
الدكتور:ممنوع تدخل يا استاذ ولسه هيمسكني
لقي صخر في وشه وبيقوله شيل ايدك ده العراف الكبير
وانا الغضب مالي عينيا ومردتش اضرب الدكتور الغبي ودخلت وراءهم لاوضة الكشف
الممرضة:مينفعش يا استاذ لازم تخرج
انا:شششش احسلك شوفي شغلك واعتبريني مش موجود
الدكتور كشف على أسيل وبعدها ب5 دقائق رجعت للوعي وهي بتنده عليا عمار انت فين يا عمار انت فين وسايبني بحبك يا عمار، بحبك اوي ونفسي اكون مراتك
انا ومصدوم:احيه أسيل بتفكر فيا بالطريقة دي ازاي، انا معملتش حاجة معاها تخليها تقول كده وهي دلوقتي تحت تأثير الاغماء والتعب
الدكتور:مين عمار يا استاذ اللي بتنده عليه ده لازم يجي ويكلمها
انا:انا عمار العراف، سيبني معاها شوية يا دكتور
خرج الدكتور هو والممرضة وسابوني مع أسيل وهي بدأت تستوعب هي فين
أسيل:عمار يا حبيبي انت سبتني وروحت فين كده تسيب أسيل اختك الدلوعة
انا:انا معاكي يا حبيبتي اهو بس انت اغمي عليكي وجينا المستشفي نطمن مالك والكل واقف برة مستنيكي تقومي بالسلامة
أسيل:مش عايزة حد يشوفني كده غيرك ممكن محدش يدخل
انا:حاضر يا حبيبتي دلوقتي الدكتور هيعملك شوية تحاليل واشعة وهطمن عليكي وتخرجي معايا تمام
أسيل:تمام يا حبيبي وراحت حضنتني جامد
بعدها بشوية سيبتها ترتاح وخرجت من الاوضة لقيتهم كلهم في وشي
نهي:طمني بنتي مالها حصلها ايه
انا:متقلقيش يا ماما هي كويسة وفاقت واكلمت معايا
نهي وكلهم:عايزين نشوفها ونطمن عليها
انا:ممنوع حد يدخلها غير لما يخلص الدكتور الفحوصات وكل حاجة وكمان هي تعبانة سبوها شوية
انا:صخر شوفلي دكتور عمي سليم وحمزة ايه الاخبار معاهم
صخر:اؤامرك يا عراف
لميس وماسأل:متقلقش يا حبيبي هتبقي كويسة
انا:خير متقلقوش
هالة:انا اسفة يا عمار اني خدت عربية من العربيات بدون أذنك بس جدك وهدان أمر جبل يديني المفتاح لانه رفض
انا:مفيش مشكلة يا هالة كتر خيرك يلا كله يروح وخلوا لميس وماسأل بس اللي معايا
نهي:مينفعش اسيبك لوحدك
انا:متتعبيش قلبي يا نهي انا منمتش بقالي يومين وكمان انا معايا صخر ولميس وماسأل متقلقيش يلا خدوا هالة وجبل معاكم وروحوا البيت ارتاحوا الدنيا بقيت ليل
هالة:لو احتجت حاجة اتصل بيا انا سهرانة
لميس وماسأل بغيظ:لا نامي وارتاحي احنا موجودين معاه
هالة بتكسف:طيب عن اذنكم
نهي:ليه كده انت وهي، البنت قصدها خير عارفة انكم غيرانين عليه وحقكم بس البنت جدعة ومعدنها طيب واصيل
لميس:مكنش قصدنا حاجة وحشة وبصراحة الغيرة اتملكت مني
ماسأل:معلش يا ماما لما نفوق هنصالحها
انا:نهي كفاية رغي خدي يلا ايمان وسوزان ونبيلة واتحركوا يلا
ماسأل ولميس:احنا اسفين مش قصدنا
انا:الكلام بعدين، لان المفروض تحافظوا على منظركم لان منظركم من منظري ولا ايه يا عاقلين انت وهي
ماسأل:اسفين بجد بس غيرانين عليك منها وهي حطتك في دماغها مش كصديق وبس وانت فاهم كده
لميس:انا بحبك ووافقت على ماسأل لانها اقنعتني انك هتكون دائما بتحبني بس هي فعلا شكلها عايزك
انا:وانا بحب كل واحدة فيكم بشكل ونوع خاص بيها وحتى لو مجوز 4 هتلاقوني برضو بحب كل واحدة فيكم بشكل مختلف ونوع مختلف وليها في قلبي غلاوة لوحدها
لميس وماسأل:بنحبك بجد
صخر بيجي بعدها:سليم باشا فاق واتنقل لاوضة عادية وعرف اللي حصل مني وبيقولك متجيش الا وانت مطمن على أسيل
انا:شكرا يا صخر
الدكتور خرج من عند أسيل:استاذ عمار عايز حضرتك شوية
روحت انا والدكتور لمكتبه:خير يا دكتور في ايه
الدكتور:هي الاستاذة أسيل مرت في اخر فترة بصدمة عصبية
انا:اه للاسف مامتها بالنسبة ليها ميتة بس هي عايشة وأسيل رافضة تتقبل الفكرة بعد ما عرفت الحقيقة كلها عن مامتها
الدكتور:اختك سليمة جسديا من كل الفحوصات ومعني كده ان اللي عندها ده بسبب تعب نفسي وخصوصا انها نطقت اسمك اول ما فاقت، لان بعد الصدمة اللي حصلت ليها كنت انت الوحيد اللي جمبها وخلاص اتعلقت بيك ووصل الشعور معاها للدرجة اللي قالتها لازم تبقي جمبها وتحاول دائما تحسسها بامان وجودك وبرضو تخليها تقرب من باقي اهلها وتتقبل وجودهم في حياتها والا لو حصلك حاجة هي هتموت وراك لانك بالنسبة ليها دلوقتي الحياة
انا:والحل يا دكتور طيب، كده لازم تتعرض على دكتور نفساني
الدكتور:لا مش لازم، لانهت واعية جدا لكل مشاعرها وعارفة انها بتفكر كده ودي حاجة غصب عنها الحل انك تكون جمبها وتسعدها
انا:شكرا ليك تقدر تخرج معايا صح
الدكتور:اه تقدر تخرج ومتقلقش اللي بيحصل من المريض مبيخرجش برة
روحت للاوضة ودخلت عند أسيل لقيتها قاعدة مستنية لما اجي ليها
أسيل:كل ده كنت فين، الدكتور قالي هيكلمك وتيجي تاخدني ونروح
انا:معلش كنت بطمن على عمك سليم يا دلوعتي انت
أسيل:طب يلا بقي نمشي من هنا علشان خلاص زهقت انا مش صغيرة انا عندي 21 سنة
انا:يلا يا حلوة وخرجت انا وأسيل وهي في حضني
ماسأل ولميس:نورتي يا قمر كده تخضينا عليكي
أسيل:متقلقوش انا كويسة اهو طول ما عمار جمبي انا كويسة
ماسأل استغربت الكلمة وبصتلي في عيوني وقرأت اللي في دماغي انه بعدين هنكلم
صخر خد البنات واستنوني في العربية هبص على عمي سليم بسرعة واجي
أسيل:انت رايح فين خدني معاك
اناكنت لسه هرفض بس افتكرت كلام الدكتور) تعالى يا لمضة انت
وصلنا الاوضة عند عمي سليم والحراسة اتنين على الباب وحمزة جوا
انا:كده يحصل فيك كل ده عيب يعني لما تكون سليم العراف وتدخل مستشفي
سليم:لولا ان اختك في ايدك كنت زماني قولتلك كلمة عيب هههههه عاملة ايه يا أسيل دلوقتي
أسيل:كويسة يا عمي متقلقش عليا المهم تقوم بالسلامة
انا:انا جيت ابص عليك قبل ما نمشي، لان بصراحة بقالي يومين منمتش وهموت وانام وكمان عرفت انك خارج بكرة يعني هنتقابل في البيت
سليم:انت مطول هنا ولا ايه
انا:المفروض ده الجزء الاخير بس لسه مش عارف هنطول ولا ايه
سليم:بقولك ايه خد اختك ويلا من هنا انا عايز انام وبكرة نكلم
انا:ماشي يا سليم لما تخرجلي بس، لو حصله حاجة يا حمزة هعلقك من بتاعك احممم قصدي هنفخك
أسيل بكسوف:ممكن يلا بقي ولا هنفضل هنا انا تعبانة
حمزة:متقلقش يا عراف باشا، سليم باشا في عينيا وروحي فداء ليه
خرجت انا وأسيل وركبنا العربية واتحركنا على البيت
واحنا على الطريق لقيت رسالة جيالي من هالة
هالة:اسفة لو بزعجك بس حبيت اطمن عليك واطمن على اسيل اخبرها ايه
أسيل قرأت معايا الرسالة ولسه هتكلم:روحت قولتلها هوص وعملتلها بصوباعي وشاورت بعيني على لميس وماسأل فهمت على طول وسكتت وضحكت ههههههه
وصلنا البيت والكل قاعد مستني يطمن على اسيل وهي سلمت عليهم كلهم
انا:استأذن انا بقي ولو الحرب قامت يا صخر اياك حد يصحيني سبوني انا هصحي لوحدي
صخر:اؤامرك يا عراف
انا:روح انت وجبل ناموا واياك حد فيكم يفضل صاحي وخلوا غسان وغازي بدالكم
صخر:اؤامرك مواجبة
انا:يلا يا لميس انت وماسأل علشان ننام
(لما وصلت كانت هالة ومامتها مش موجودين تحت اكيد في اوضتها)
دخلت الاوضة وكان معايا لميس وماسأل
لميس:هننام احنا الثلاثة في اوضة واحدة ولا ايه
ماسأل:معنديش مانع المهم يكون عمار مرتاح
انا:عايزكم انتوا الاتنين يا لبوة انت وهي اجهزوا
ماسأل ولميس جريوا يجهزوا وياخدوا شاور سريع وكل واحدة لبست لانجيري سكسي عليها وخرجتلي ماسأل الأول وهي لابسة لانجيري قصير مفتوح من النصف ومبين كسها الوردي المنفوخ وخرجت لميس لابسة لانجيري شبكة وكل جزء منها باين
انا:مع اني تعبان وعايز انام بس خلتوني عايز اكل فيكم للصبح
قربت مني ماسأل وباستني في شفايفي وانا شدتها لحضني ودخلت انا وهي في بوسة طويلة وبندخل لسان بعض جوا بوق بعض وبتلحس لساني وبتأكني بشفايفها، قربت لميس مني وانت قربت ايدي من كسها وحسست عليه وهي واقفة جمبي وبدأت العب في شفرات كس لميس الحلوة اللي وحشتني دي وبقيت بمسك زنبورها وهي ااااااه يا عمار مش قادرة يا حبيبي....جسمي هايج عليك يا حبيبي وكسي تعبان اوي ااااااه بعبص كسي يا حبيبي وانا شغال تحسيس وبعبصة في كس لميس المنفوخ الغامق
ماسأل بطلت بوس في شفايفي وراحت قلعتني هدومي وبدأت تبوس جسمي وتلحس حلمات صدري وعضلاتي وهي عارفة تهيجني أكتر ازاي وانا كل ما تهيجني اكتر...احسس على كس لميس أقوي وافرك زنبورها بايدي اكتر
لحد ما ماسأل بتنزل عند زبري بتلاقيه واقف قدامها اوي طويل وعريض وهما عارفين انه بيفشخهم
ماسأل:عمار انت زبرك كبر عن الأول ولا هو وحشني بزيادة
لميس:لا وحشنا اوي خديني جمبك نمصله الفشيخ ده
وبدأت لميس تمسك زبري وتحط رأسه في بوقها وتمصها باحترافية عالية وقادرة تخليني مبسوط منها وماسأل بتمص بضاني المدلدلة احححححح هيجوني اوي ولاد المتناكة خصوصا ماسأل عليها بصة عيون وهي بتمص تخليني عايز اهجم عليها
انا:ماسأل أعملي وضعية 69 معايا يلا وهاتيلي كسك الحلو ده وحشني اوي
ماسأل مستنيتش اني أكمل وعلى طول عملت وضعية 69 مسكتها من فلقتين طيزها ودخلت لساني على خرم طيزها وبدأت الحس في خرمها وهي ااااااااه جميل اوي يا عمار اول مرة تلحس خرم طيزي
وبضغط بلساني بين فرق طيزها وبستطعم جمال طعم خرمها ونظافتها
ونزلت بلساني واحدة واحدة على كسها وفتحة كسها ودخلت لساني وبدات انيكها بيه وهي اححححححححح ااااااااه يا لميس عمار فاشخ كسي تعالى انت كمان ارضع بزازي
وبدأت لميس بالايد اليمين تلعب في زبري وماسكة بالشكال بز من بزاز ماسأل وبدأت تمصه وترضع فيه وماسأل خلاص في دنيا تانية لميس بترضعلها من بزازها وانا بلحس كسها وبنيكه بلساني
لميس:بزازك طعمها يجنن يا ماسأل انت جسمك ملبن اوي يابت انت ااااااه يابختنا بيكي
وانا شغال مص ونيك في فتحة كسها وهي ااااااه حرام عليك انا جبتهم من لحسك بس كفاية يا عمار سيبني
بس انا مبقتش قادر استحمل قمت نيمتها على ضهرها وفتحت رجليها الإتنين ونزلت بلساني على زنبورها الواقف والكبير وبدأت اشفوطه واكله جامد وهي بتشد في شعري ومش قادرة ولميس مش راحمة بزازها لان فعلا بزاز ماسأل طعمها بيتغير عن اللي قبله وحلمتها دائما نايمة لكن وقت النيك بتكبر لدرجة كبيرة
اااااااااه يا عمار كفاية مش قادرة سيبني ارتاح وكمل مع لميس وقتها لميس شدتني ليها وقالتلي
لميس:تعالى ليا سيب متناكتك تأخد نفسها وطفي نار متناكتك التانية ونزلت وشي على بزازها عرفت انها عايزاني اعضها زي ما بعمل فيها وفعلا مسكت حلمتها الشمال واول حركة عملتها عضتها
لميس:اااااااه يا دكري يالي فاهمني انت ايوة انا بحب تعضهم مش تمصهم وبس كمل كمل ااااااااااااااه
كملت مص ورضاعة وعض في بزاز لميس المنفوخين والمشدودين لحد ما بدأت اهيج اوي وعايز أدخل زبري في خرم واحدة فيهم
مسكت لميس من رجليها وقطعت الشبكة من على كسها وكانت نزلتي مرة او اتنين ولقيته رطب خالص وغرقان عسل
انا:الحسلك يا لميس ولا ادخله على طول
لميس:اااااه دخلو كسي مش محتاج، ده مغرق السرير
وفعلا رفعت رجل لميس على كتفي وبدأت اضغط برأس زبري في كسها وهي بدأت اهاتها اااااااه يا عمار رأسه كبيرة براحة على كسي انا كتكوتة تحت منك اااااااه وانا بدأت اضغط أكتر بس لقيت ماسأل جاية تشد في حلمات لميس وبتقولها
ماسأل:استحملي زبر جوزك يا لبوة انت عايزة يجوز عليكي استحملي زبر جوزك الكبير
لميس:اااااه يا ماسأل بيوجعني اوي عمار بتاعه كبير اوي وانا كسي عضلاته مش مرنة بيفضل ضيق
بدأت انيك لميس وانا فعلا بحب كس لميس اكتر لان عضلاته مش مرنة وبيفضل ضيق عكس ماسأل بعد نيكتين من زبري كسها خد حجم زبري
اااااااااه يا عمار ارزعني جامد يا حبيبي انا عارفة مزاجك عنيف دلوقتي ارزع متخافش عليا
جت ماسأل من ضهري ومسكت زبري بايدها وقالتلي في ودني
ماسأل:عيزاك تفشخها علشان توافق على جوازك من هالة
وبدأت تحركني على لميس اكتر وانا كنت يدوب مدخل ربع زبري ولميس مش قادرة قامت ماسأل دخلت زبري لحد نصه ولميس صوتت وقتها ااااااااااااه حرام عليك انت وهي كسي اتفشخ براحة يا عمار ااااااه نكني براحة يا حبيبي انا مش حمل فحولتك وقوتك وفجأة لميس اترعشت وعرفت انها بتنزل للمرة الثالثة وتعبت جامد ووشها احمر
ماسأل:ابعدي يا لبوة، لما أشوف زبر سيدك عايز ايه
ومسكت ماسأل زبري ولحست ومصت عسل لميس من عليه وقالتلي يلا دخلو انا تحت امرك
نامت ماسأل مكان لميس بظبط ورفعت رجليها الاتنين ضمتهم على بطنها ورأسها
ماسأل:عمار افشخني مترحمنيش انا هايجة اوي
وانا فعلا عارف ان ماسأل تستحملني وبدأت ادخل زبري وهي ااااااه ايوة كده ده الزبر الكبير اللي يكيفني فحولتك تجنن يا روحي اااااااااه نكني يا عمار اااااه دخلو اكتر يا حبيبي دخلو في كسي اووووووي ااااااه نكني نكني نكني
ماسأل هاجت اوي وزاد الهيجان بعد ما دخلت فيها
برة الاوضة الكل نام وفي الدور بتاعي مفيش غير اوضة أسيل وهالة وسلوي
هالة قامت خرجت من اوضتها وكانت عطشانة وكان لازم تعدي من قدام باب الاوضة عندي وسمعت اللي خلاها تقرب وتتصنت علينا
ماسأل:اااااااه نكني يا حبيبي زبرك كبير وفاشحني اااااااه نيك جامد يا عمار ارزع فيا يا حبيبي ارزع جامد
ولميس:عمار خدها على زبرك علشان عايزك تلحس كسي وانت نايم تحتي
برة عند هالة:احا انا هجت اوي هو عمار فعلا بالقوة دي انه يجمع مراتاته الاتنين في ليلة واحدة كان نفسي اكون مراتك دلوقتي وتنكني زيهم
نمت على ضهري وركبت ماسأل على زبري ولميس عدت بكسها على بوقي
بقيت بلحس وبعض في كس وشفرات لميس وماسأل بتنطط على زبري وهي بتقول اااااااااه زبرك حديد في كسي بتنطط اوي اوي نكني يا حبيبي وانا برزع في ماسأل مش راحمها ولميس كسها بيتهري تحت من بوقي وصوتها بيطلع هي كمان اااااااه يا عمار لحسك لكسي حلو اوي يا حبيبي
ماسأل حبت ترخم على لميس:لميس تعالى نبدل اركبي زبره وانا يلحسلي كسي
فعلا لميس بدلت على طول مع ماسأل وركبت على زبري وطبعا لميس كسها رجع اضيق تاني ونزلت واحدة واحدة وهي عمالة تقول اااااااااه ضيق اوي كسي زبرك بجد عريض اوي وبيتعبني يا حبيبي بس بحبه
ماسأل بترد عليها:تحبي يتجوز هالة ويريح كسك شوية ويريحني معاكي ههههههه
لميس بغضب:لا انا هستحمل زبره في كسي عمار بتاعنا انا وانت وبس محدش يشاركنا فيه وبدات لميس تتنطط بغيظ من كلام ماسأل مع انها بتتوجع وانا حاسس بيها اني بعورها مش بسعدها
انا:لميس وقفي وبراحة يا حبيبتي واتمتعي مش تعوري نفسك
لميس بفرحة:حاضر يا حبيبي يالي حاسس بيا انت
ووقتها ماسأل جابتهم في بوقي وتعبت هي كمان
انا:كل واحدة تأمبر وتديني طيزها وتنام دوجي يلا
وانا نزلت وقفت قدام طياز جميلة ومربربة ومسكت طيز لميس وقربت زبري من فتحة كسها من ورا وبدأت انيكها وهي اااااااه براحة يا عمار ونبي انا تعبانة اوي براحة يا حبيبي ااااااااااه
هالة كل ده واقفة وبتحسس على كسها وكانت هايجة اوي وخصوصا لما سمعت ماسأل بتقول للميس نجيب هالة تشيل الحمل من علينا شوية
بس قالت انا تاخرت واخاف ماما تقوم وتشوفني الاحسن ارجع
وانا شغال نيك في كس لميس وبعبص في كس ماسأل لحد ما خرجت زبري من كس لميس ودخلته في ماسأل وهي اااااااه حلو اوي زبرك نكني يا حبيبي نكني اوي اوي اوي يا عمار
مستمتعة بفشخك ليا نيك اوي يا حبيبي كسي تحت امرك اااااااه اضربني على طيازي اااااااه اضرب كمان
وانا عمال اضرب وارزع فيها وهي مستمتعة تحتي ومبسوطة وكانت بتلحس كس لميس
يلا يا متناكتي انت وهي هجبيهم عايزنهم فين
ماسأل::جوايا يا عمار، ممكن يا لميس ينزلهم جوا وانت تلحسيهم من كسي
لميس:نزلهم فيها يا حبيبي ارويها بلبنك الغزير ده
وفضلت 10 دقائق بنيك في ماسأل وروحت جايبهم في كسها نزلت فيها كتير اوي لدرجة انها قالتلي حاسى بطعم لبنك في بوقي احححححح انت نزلت شلال مش لبن
قامت لميس خرجت زبري وهو لسه واقف من كس ماسأل وقالتلي:بحب فيك رجولتك نزلت كتير وبقالك ساعتين بتنكنا ولسه واقف هات عايزة امصه وادوق اللبن
وبدأت لميس تمص زبري وتلحس كل نقطة لبن ومستمتعة اوي وراحت على كس ماسأل ولقيت اللبن بيخرج منه قعدت تشفوطه وتلحسوا وكمان شربت عسل ماسأل
انا: تعبتوني يا جامدين انتوا، مع اني منمتش من يومين بس كنتوا وحشني وخدت كل واحدة في حضني
ماسأل:امال لو كنت نايم يا حبيبي كنت هتنيك فينا للصبح احنا تعبنا يا عمار احنا مش قدك براحة علينا هههههههه
لميس:عندها حق الصراحة انت المرة معاك بمقام 10 مرات خمسة في عينينا ههههههههههه
انا:متقلقوش انا مبسوط بيكم كده ومحدش فيكم يتغير ولا يشيل همي اه يمكن انا عايزكم تاني دلوقتي بس انا مستكفي بيكم ومبسوط معاكم نيموني بقي لاني بجد تعبان
وبدات ماسأل تلعب في شعري وانا في حضنها ولميس تحسس على كتفي وضهري وقفله النور ونمنا
عند هالة في اوضتها هي ومامتها
سلوي:كل ده بتشربي يا هالة اتأخرتي اوي
مال وشك يا هالة في ايه انت تعبانة ولا سخنة
هالة بكسوف:احكيلك بس متتعصبيش عليا ولا تعلي صوتك
سلوي بقلق:في ايه انطقي
هالة:وانا رايحة اجيب مياة واشرب عديت من قدام اوضة عمار وسمعته مع مراتاته الاتنين وكانوا بيعملوا احمممم
سلوي:يالهوي بتهزري وتوقفي تسمعيهم ليه....عيب كده
هالة:مكنش قصدي اسمعهم هما صوتهم كان ظاهر باين ان الاوض عازل للصوت بس لما توقفي قدام الباب تسمعي
سلوي:سمعتي حاجة
هالة:الصراحة سمعت ماسأل مراته بتقول للميس لو مش قادرة تستحملي بتاع عمار نخليه يتجوز هالة وتشيل عننا شوية
سلوي في بالها:احا هو بتاعه كبير كده لدرجة ان مراته تقول كده
سلوي:عيب كده يا هالة متعمليهاش تاني، وشكلك عملتي حاجة في نفسك لانك جاية وشك محمر وسخنة افرضي حد شافك
هالة:اسفة بس ضعفت بجد وخصوصا لما جت سيرتي اتخيلتني وسطهم
سلوي:انا مش عارفة بجد ومستغرباكي كل العرسان اللي عازتك وكل اللي عرفتيهم اشمعنا ده اللي حبتيه من اول نظرة كده
هالة:لا انت عارفة يا ماما اشمعنا هو، كفاية حنيته ورجولته شوفتي النهاردة خاف على اخته ازاي وجري بيها واحد غيره كان جابلها دكتور وخلاص مع انه منمش بقاله يومين بسبب سليم عمه ده غير مصيبته اللي حكهالي
سلوي باستغراب:مصيبة ايه وحكالك ايه بظبط
هالة:اسفة مقدرش اقولك حد استأمني على سر حتى لو جوزي مينفعش اقولك برضو
سلوي بانبساط:للدرجادي بتحبيه
هالة:احممم انا عايزة انام يلا ننام
تاني يوم الصبح صحيت فتحت عيني لقيت ماسأل ولميس عريانين جمبي ونايمين كلنا ملط سيبتهم زي ما هما وقمت دخلت الحمام اللي في الاوضة وخدت شاور ساقع ثلج يفك جسمي وبعدين لقيت دقني مش متحددة ظبط دقني وشعري
وحطيت مزيل العرق بتاعي وخرجت من الحمام لقيت ماسأل ولميس بيصحوا
ماسأل:صباح الجمال على عيونك....احممم بتاعك يجنن وهو ما بين رجلك كده
انا:صباح القمر يا قمر انت وبوستها من شفايفها
لميس:صباح الحنية كلها انت حلو كده ليه ما تيجي ههههههه
انا:ما بلاش دلوقتي خصوصا عندي شغل كتير صباح الجمال يا قمر وبوستها هي كمان
يلا كل واحدة تقوم تاخد شاور لوحدها وتلبس وتظبط حالها علشان ننزل نفطر وعايزكم تهدوا شوية على هالة وتمسكوا نفسكم
الاتنين:حاضر انت تؤمر
لبست كالعادة بتاعتي قميص أسود مجسم عليا، وصديري رمادي بضهر جينيز وبنطلون جينز غامق وعليه كوتشي أبيض
ماسأل:انت هتنزل كده
انا:اه ليه في حاجة في لبسي الطقم وحش
لميس:بالعكس الطقم يجنن بس بتقولنا نهدي شوية وانت نازلنا عضلاتك هتقطع القميص هههههه
انا:متخافوش قولتلكم ولو في دماغي حد هاجي اقولكم الاول وتوافقوا او لا دي حرية ليكم ممكن نثق في بعض شوية
الاتنين:حاضر كُل بعقلنا حلاوة
ماسأل:ممكن تستني وننزل كلنا سوا مع بعض
انا:حاضر مستني يلا استحموا بسرعة بقي
استنين 10 دقائق وكانت كل واحدة فيهم خرجت وبتلبس ومكملوش ربع ساعة عكس العادي بتاعهم ولقيتهم خلصوا لبست ماسأل فستان شيك ومحترم عليها لان لبسهم كله محترم بس مظبوط عليهم
ولميس:لبست كجول شيميز كروهات ومن تحته اندر شيرت ابيض وشروال وكوتشي
نزلت تحت لقيت الكل صاحي والساعة كانت 10 الصبح
جدي وهدان:صباح الفل على حفيدي الغالي
انا:صباح النور يا جدي اخبارك ايه
جدي:بخير طول مانتوا بخير
سليم من ضهري:كل ده نوم انت مش مروح من بدري وقولتلي هنام وبيغمزلي
انا:نورت بيتك وحضنته
سليم:بنورك يا بن الغالي، مش تعرفني بالضيوف ولا ايه
انا:هالة المحمدي صديقتي و سلوي الجبري مامتها واصحاب شركة المحمدي جروب
سليم:اهلا بالقمر الصغيرة نورتوا العزبة والقصر، اهلا بيكي يا مدام سلوي وراح باس ايدها (عمي سليم نمس طول عمره)
سلوي:اهلا بيك يا استاذ سليم كويس انك بخير
سليم:اصابة خفيفة وعدت على خير مفيش مشكلة
انا:طب انا على السفرة اللي عايز يجي يجي
أسيل:انا جاية بس بشرط
انا:اؤمري يا حلوة
أسيل بفرحة:أحمم اقعد على حجرك
نهلة:انت **** علشان تقعدي على حجره
انا:بان على أسيل انها اضيقت وافتكرت كلام الدكتور مينفعش ازعلها، تعالى يا قمر اقعدي في المكان اللي يعجبك ومحدش ليه دعوة بيها براحتها
نهي امي فهمت ان في حاجة وانا لسه مكلمتش اصلا مع حد بخصوص وضع أسيل الجديد
بس ماسأل قرات افكاري وفهمت ولسه لميس هتغير وتكلم
ماسأل قربت منها:اهدي وهفهمك بعدين كل حاجة مش اتفقنا فوق نفسك نفسنا
لميس:فهميني دلوقتي
ماسأل:عمار استأذنك هجيب حاجة انا ولميس وهناخد معنا ماما نهي
انا:بسرعة لاني جعان
خرجت نهي وماسأل ولميس وكنت قرأت افكار ماسأل انها هتحكيلهم
ماسأل:عايزة اقولكم حاجة بس من غير اسئلة كتير تمام عمار هيفهمنا بعدين
نهي:خير في ايه قلقتيني يا ماسأل
ماسأل:اللي بيحصل لأسيل ده بسبب صدمة نفسية من مامتها وانها في حالة صدمة ان الانسانة اللي كانت تعرفها كدبت عليها ودلوقتي شايفة مين كل حياتها والوحيد
لميس:عمار لانه اخوها
ماسأل:بظبط كده، والدكتور شكله طلب من عمار ان محدش يزعلها ولا يرفضلها طلب وخصوصا عمار
لميس:عرفتي كل ده ازاي وهو كان معنا ونمنا من غير ما نكلم
ماسأل:حسيت يا لميس وتوقعت المهم قولت ابلغكم واكيد هيكلك معنا بعد الفطار يلا ندخل
دخلت لميس ونهي وماسأل لقوا ان أسيل فعلا قاعدة على حجري وبأكلها واوقات هي بتأكلني والكل مستغرب حتى اخوتها البنات
سوزان:عجبتك العزبة يا هالة
هالة:اه يا طنط جميلة اوي
سوزان:لا ولسه لما تشوفي أسطبل الخيل كمان
هالة بحماس:بتهزري هو في هنا أسطبل خيل
سليم:اه عندنا خيول عربية اصيلة وكمان اغلب الانواع النادرة
سلوي:هالة بتعشق الخيل من صغرها وكنت بدربها واحنا في لبنان
هالة:احم احم عمار ممكن طلب
انا:حاضر يا هالة بعد الفطار هأخدك ونروح تشوفيه
هالة انصدمت اللي هو عرفت منين (هي حاجة بديهية الصراحة بس تحديدا عرفت ازاي انها عايزة تروح بعد الأكل على طول)
لميس وماسأل طبعا غيرانين بس متمسكين بالاتفاق
ايمان:عمار رامي العطار اتصل بيا وكان بيحاول يوصلك بس فونك مجمعش
انا:ليه في حاجة ولا ايه، خير يا سيلين هو كلمك
سيلين مكسوفة:رامي اتصل بليل اطمن على عمي سليم لما معرفش يوصلك وكمان بيقولي عايز نعمل الفرح اليومين دول بس انا قولتله الكلام مع عمار مش معايا
انا:ماشي يا سيلين وانت رأيك ايه
سيلين بكسوف:الراي رأيك يا عمار
انا:وانت يا نهي رأيك ايه
نهي:سيلين بنتي الكبيرة وهفرح أكيد بجوزها وخصوصا ان رامي شخص محترم ومعروف من زمان باخلاقه
انا:رأيك يا جدي
جدي:الرأي رأي العراف الكبير يابني
انا:عارف اني العراف الكبير بس كلمتك سيف على رقبتي اللي هتقوله هعمله
هالة فرحانة بشخصيتي وقد ايه بحترم جدي الكبير حتي لو انا الكبير
جدي:رامي العطار محترم وابوه كان معروف بالولاء للعرافين
نبيلة:مبروك يا سيلين يا حبيبتي تتهني
سيلين:لسه يا طنط بعد موافقة عمار
انا فرحت ان سيلين مستنيه كلمتي الأخيرة:مبروك يا سيلين انا موافق علشانك انت بس، بس لو فكر يزعلك انت عارفة اخوكي هيعمل ايه
سيلين:عارفة يا عمار، بحبك اوي ياخويا
نهلة:مبروك يا سيلين عقبالنا انا والصغيرة الدلوعة دي
أسيل بطريقة طفولية:انا مش صغيرة وكمان مش هجوز انا هفضل في حضن عمار
نبيلة:ليه يا أسيل انت دلوقتي 21 سنة وقربتي تخلصي كلية يعني مستقبلك قدامك ليه مش عايزة
أسيل:مبشوفش حد راجل غير اخويا وبس، هو كل حياتي ولا انت زهقت مني يا عمار
انا صعبت عليا أسيل:لا يا حبيبتي مزهقتش منك خليكي في حضني زي مانت حابة انت عارفة مش هجبرك على حاجة
نبيلة وهالة بصولي:روحت حركت عيني فيما معناه بعدين هفهمكم
انا:انا خلصت أكل يلا يا هالة
نهي:قصدك خلصت تأكيل أسيل هههههه
انا:تصدقي فعلا مخدتش بالي غير اني يدوب خلصت قهوتي هههههه
أسيل:قصدك ايه بقي اني وحشة ومكلتش بسببي
انا:لا كلت يا حلوة متقلقيش
هالة:انا جاهزة لو هنخرج
أسيل:انا جاية معاك
نعمة مرات عمي:اي الدلع ده، ماتسبيه شوية هو هيطير بنات اخر زمن
أسيل راحت معيطة غصب عنها:خلاص مش هروح، روح انت يا عمار وبتكلمني وهي بتعيط
انا بغضب الدنيا كله:هو انا مش قولت محدش ليه دعوة بيها وخصوصا انت يا نعمة واتلمي انت وجوزك عني احسلكم فاهمة ولا لا
نعمة بخوف:انا اسفة مقصدتش انا اسفة يا أسيل
جابر:في ايه يا عراف مال...ولسه هيكمل
وهدان:جابر انت اجننت ولا ايه بترد على العراف وبتسأله كمان
جابر:ما هو بيزعق لمراتي
وهدان:لم مراتك يا جابر احسلك واياك تنسي نفسك
انا بعصبية:أي حد هيفكر نفسه حاجة وهيعوز يضايق حد بحبه او حتى اسيل هفرمه تحت رجلي والكلام ليك يا جابر انت ومراتك وبنتك تمام
جابر ومراته وبنته بخوف:تمام اسفين يا أسيل
نهي:عمار شوف انتوا رايحين فين يلا
انا:حاضر يا نهي، يلا يا هالة وخدت أسيل في حضني وخرجنا
صخر:صباح الخير يا عراف
انا:صباح النور، نمت ولا لا يا صخر
صخر:الصراحة، لا
انا:وانت يا جبل نمت ولا لا
جبل:الصراحة برضو لا
انا:انتوا الاتنين خالفتوا الاؤامر يا صخر وانت عارف دي عقابها ازاي في الجحيم
صخر:اسف عارف اني غلط بس خوف عليك
انا:اتفضل روح نام انت وهو واياك اشوفكم الا بليل في حراسة بليل تمام يا صخر والمرادي لو مسمعتش الكلام هتزعل مني انت وهو
الاتنين:تمام يا عراف عن اذنك
انا:غازي انت ومجموعتك ورايا بس على بعد 100 متر مني
واتحركت انت وأسيل وهالة وطبعا هالة هتموت وتسألني من فضولها بس مش هتعرف لان أسيل جمبي وكمان خايفة مني
وصلنا عند الاسطبل وهالة اول ما شافت الفرس بتاعي جريت عليه
هالة:جميل اوي الفرس ده، اسمه ايه
انا:كارايل
هالة:بجد تحفة عنده شموخ وهيبة تخطف عين الواحد من اول نظرة
أسيل:زي عمار بظبط، علشان كده ده فرس عمار أصلا
هالة:بتكلمي جد يا أسيل
أسيل:اه الفرس ده بتاع عمار
انا:أسيل تحبي تروحي تشوفي الفرسة بتاعتك ولدت ولا لسه
أسيل فاهمة:ماشي هروح انا
شاورت لغازي يبعت معاها حرس من بعيد ليغمي عليها تاني
انا:اسألي بلاش فضولك يموتك ههههه
هالة:خايفة تتعصب زي من شوية مش حابة اضايقك
انا:امبارح الدكتور قالي ان أسيل عايشة في صدمة نفسية بسبب مامتها وهي صغيرة هربت بيها من ابويا وفهمتها ان ابوها رماها وطبعا اجوزت وكبرت بتقول لشخص تاني يا بابا وهي فاكرة اننا رميناها ومكنتش تعرف عني حاجة وانا مكنتش اعرف عنها حاجة الا من شهور
وروحتلها البيت وواجهت امها وجوز امها وهي جت وكانت وقتها بتكرهني وفاكرة اننا رميناها وسمعت كلام امها بنفسها انها هي اللي هربت وسابت ابوها وقتها نزلت تجري ورايا واترمت في حضني وقالتلي ممكن اجي معاك مع انها كانت رافضة ومن يومها أسيل عايشة معايا واعتبرت امها ماتت
هالة:يا حبيبتي شافت كتير وهي لسه صغيرة وخصوصا انها قمورة اوي ودلوعة في نفسها فعلا
(وصف أسيل زي الممثلة نهال في مسلسل العشق الممنوع لما بدأت تتغير وتلبس زي البنات الكبيرة أسيل نفس البشرة والجسم والجمال ده)
انا:بس ياستي والدكتور قال انها دلوقتي شايفة اني الوحيد في حياتها ومينفعش تزعل او يغم عليها لان ده نفسي مش جسدي وقالي مش محتاجة دكتور نفسي هي محتاجة عمار وبس
هالة:الحمل كبير عليك اوي وانت لسه صغير انت يدوب يا عمار 28 او 29 صح
انا:صح يا هالة، بس المشكلة ان حصل صدمة مخلياني متلخبط
هالة:خير احكيلي سرك مش هيطلع برة
انا:عارف انك امينة، لما فاقت من الاغماء فضلت تقول عمار انت فين عمار متسبنيش انا بحبك وعايزة اتجوزك
هالة بدهشة:أسيل شيفاك حبيبها مش اخوها وبس
انا:بظبط كده عرفتي ليه اتعصبت عليهم لان الكل هيبدأ يستغلها كنقطة ضعف ليا لان شافوني بعاملها ازاي وهي متعلقة بيا ازاي
وانا بكلم مع هالة لقيت تليفوني بيرن
انا:ايه الأخبار يا عريس
رامي:اي ده معني كده انك وافقت
انا:اه يا خفة وافقت انت فين ياض وسايبني لوحدي في الحوارات دي كلها
رامي استغرب طريقتي اني بكلمه كصاحب:اجيلك لو عايزني
انا:اه تعال ياخفة واجهز فرحك في اخر الأسبوع هنا في البلد
رامي:انت بتكلم جد اخر الأسبوع اللي بعد 4 ايام
انا:وهو العراف هيهزر معاك انجز يا رامي سلام
هالة:هتعمل ايه بخصوص أسيل
انا:لسه هكلم لقيت أسيل جاية وبتنده عليا
أسيل:ياباشا يالي سايبني وبترغي انت وهالة هههههه
انا:مقدرش يا باشا اؤمريني
أسيل:نركب الخيل كل واحد يركب بتاعه وشوف لهالة فرسة او فرس
هالة:لا مش شرط أركب ممكن انتوا تروحوا لوحدكم عادي
أسيل:مفيش رفض يا هالة، يلا اختاري واحد بعيدا عن الإتنين دول لانهم بتوع ماسأل ولميس
انا واقف سرحان في أسيل ومشكلتها وشعورها تجاهي وكمان سرحان في هالة انها جدعة فعلا ولحد الان هي صاحبة في ضهري
أسيل:عم ابراهيم خرجلنا الفرسة بتاعتي وفرس العراف وكمان الفرسة دي
هالة اختارت الفرسة أثال فرسة عربية لونها ابيض وبشعر رصاصي وقوية واسمها معناه الشرف والمجد
انا:اخترتي يا هالة خلاص
هالة:اخترت أثال يا عمار ولا بتاعت حد
انا:اه بتاعت حد
أسيل:بتاعت مين يا عمار اللي اعرفه انها لسه جديدة
انا:هدية مني ليكي يا هالة شوفي حابة تاخديها القاهرة ولا تخليها هنا
هالة بفرحة:عمار متهزرش انت بتكلم جد
انا:اه بكلم جد مبروك عليكي أثال هي لقيتك وانا لقيتيها الخيل يا هالة بيعبر عن صاحبه وكمان بيرتاح لصاحبه وأثال لحد دلوقتي مبتخليش حد يقرب منها غيري انا وبس واديها ساكتة معاكي يبقي هي اخترتك تكوني صاحبتها
هالة:شكرا ليك بجد اجمل هدية في حياتي
انا:غازي اتأكد من تأمين العزبة كويسة ومش عايز حد معايا
غازي:بس يا عراف
انا:غازي نفذ الأمر
ركبت الخيل بتاعي وأسيل كمان ركبت خيلها الانثي كاليا ومعني اسمها الأبدية
وبدأنا نمشي بالخيل براحة في العزبة
اللي اللقاء في الجزء الحادي عشر والاخير
الجزء الحادي عشر والاخير
وقفنا المرة اللي فاتت عند
أسيل:بتاعت مين يا عمار انا اللي اعرفه انها لسه جاية جديد
انا:هدية مني ليكي يا هالة شوفي حابة تاخديها القاهرة ولا تخليها هنا
هالة بفرحة:عمار متهزرش انت بتكلم جد
انا:اه بكلم جد مبروك عليكي أثال هي لقتك وانا لقيتيها الخيل يا هالة بيعبر عن صاحبه وكمان بيرتاح لصاحبه وأثال لحد دلوقتي مبتخليش حد يقرب منها غيري انا وبس واديها ساكتة معاكي يبقي هي اخترتك تكوني صاحبتها
هالة:شكرا ليك بجد اجمل هدية في حياتي
انا:العفو يا هالة تستاهليها
انا:غازي اتأكد من تأمين العزبة كويسة ومش عايز حد معايا
غازي:بس يا عراف
انا:غازي نفذ الأمر
خدنا الخيل وبدأنا نتحرك في العزبة وهالة كانت مبسوطة اوي وطلعت محترفة في ركوب الخيل وكمان أتصاحبت هي وأسيل وبدأوا يكلموا مع بعض
جاتلي مكالمة تليفون من عامر وانا على الخيل فبطئت نفسي
عامر:ايه الاخبار يا قائد
انا:بخير يا عامر وانت ايه الأخبار والفريق عامل ايه
عامر:بكلمك بخصوص كده من وقت موت إزيل وانت مختفي ليه
انا:متقلقش راجعين من تاني بس في بداية السلسلة الجديدة
عامر:تمام، إيلا عايزة تستأذن انها تتصل بيك
انا:خليها تكلمني يا عامر انت عارف اني بعز إيلا اكتر من مونيكا
عامر:عارف يا صاحبي
انا:اه صحيح بعزمك على فرح اختي سيلين يوم الجمعة
عامر:مبروك يا قائد هينفع نحضر يعني ولا هنبقي معروفين قدام الكل
انا:لا الكل هيجي عادي ولما تكلمني إيلا هعزمها هي ومونيكا
عامر:انت ليه صحيح سيبت سارة مع الفريق هناك ومرجعتش معاك مش قولت انها هتبقي دراعك اليمين
انا:علشان انا نيكت سارة يا عامر قبل سافرنا لانجلترا على طول ومبقتش حابب تقربها مني فالأحسن تفضل بعيد
عامر:احا هو ده المشهد اللي نيكت فيه البنت قبل ما تسافر ومكناش نعرف هي مين
انا:ايوة هو ده ههههههههه
قفلت مع عامر وعرفتكم حقيقة المشهد ومين كان معايا وقتها وعلشان كده سيبت سارة في مقر الفريق ومش هترجع تاني وسط العيلة
أسيل:يا استاذ انت واقف مكانك ليه وكنت مشغول في ايه وسايب بنتين قمرات كده
انا:مكالمة شغل يا حبيبتي معلش اتبسطوا
هالة:جدا يا عمار وشكرا بجد على الخيل والهدية الجميلة دي ممكن اخدها للقاهرة
انا:بتاعتك يا هالة اعملي اللي تحبيه
خد ياعم ابراهيم دخل الخيل واهتم بيهم اكتر من كده وخصوصا كارايل وأثال وكاليا (وقتها أسيل فرحت اني مهتم بتفاصيل حاجتها)
رجعنا للقصر ودخلنا وقعدنا واول ما هالة دخلت عملت زي الأطفال بظبط
هالة:ماما مش هتصدقي حصل ايه
سلوي والكل انتبه:حصل ايه يا حبيبتي مبسوطة ليه كده
هالة:عمار اداني فرسة هدية لسه مشتريها جديد اسمها أثال جميلة اوي ولونها ابيض عربية اصيلة
سلوي:مبروك يا حبيبتي بس ده كتير يا عمار بجد مش كفاية مبني الشركة والفيلا كمان فرسة عربية اصيلة
انا:مش كتير ولا حاجة دول هدية مني لهالة وتتهني بيهم
ماسأل ولميس:بيطلعوا شرار من عيونهم وبوقهم كمان ههههههههه
انا:سيلين فرحك يوم الجمعة على فكرة ابدوا التجهيزات بقي لان رامي جاي بكرة
نهي:انت بتهزر صح جاي تبلغنا قبلها ب4 ايام هنلحق نخلص حاجات البنت
انا:حاجات ايه فيلا سيلين موجودة ورامي عارف بالشرط ده انها هتقعد جمبي وهو دفع ثمن الفيلا مرضاش تكون هدية مني ليهم وفرشها كمان وكان بيبعتلها كل حاجة واتساب ولا ايه يا عروسة
سيلين:احم كنت هقولك بس حصلت مشكلة عمي سليم وأسيل
انا:رامي واخد الاذن مني قبل ما حتي يبعتلك رسالة يا حلوة مبروك يا حبيبتي
ماسأل انت ولميس هتاخدوا كل البنات ومعاكم هالة وتروحوا القاهرة ومعاكم الحراسة تختاروا الفساتين بتاعتكم
وانت كمان يا نهي نفس الكلام مع جبل
نهي والكل:يخليك لينا يا حبيبي
هالة:كده كفاية اوي احنا هنرجع القاهرة لانه بجد كده كتير
انا:ولا اكني سمعت حاجة، هنا محدش بيخليني اكرر كلامي مرتين يا هالة ولا ايه
هالة:خلاص اللي تشوفه احمم
انا:سيبوا جبل وصخر يناموا ويرتاحوا النهاردة وبكرة هتسافروا يلا يا ماسأل علشان نروح مشوارنا
ماسأل:هجهز على طول ونخرج
أسيل:مش هدلع واقولك اجي معاك، بس ممكن متتأخرش
انا:لو ينفع كنت خدتك معايا، بس مينفعش وكمان موعدكيش اني مش هتأخر لان ممكن تسافروا قبل ما ارجع لكن ماسأل هتجيلكم
أسيل:مش هسافر الا لما تيجي يا عمار
انا:تمام يا قمر، لميس عايزك ثواني انت ونبيلة ونهال
دخلت مكتبي ودخلوا ورايا
لميس:خير يا حبيبي في حاجة
انا:انتوا اهلي وزيكم زي اللي برة كلهم فياريت مكتسفيش يا نبيلة انت ونهال واختاروا اللي يعجبكم هناك مهما كان الثمن تمام
نبيلة:مش كفاية قعدتنا معاك من يوم المشكلة والتأمين ومرضتش تمشينا لبيتنا
انا:عيب لما تبقي حفظاني وتخليني اكرر كلامي يا نبيلة
نهال:انت فعلا سند واخ ليا شكرا ليك وراحت حضنتني
انا:طيب اخرجوا بقي علشان عايز ماما في كلمتين
خرجت لميس ونهال ونبيلة مستنية انا عايزها في ايه
انا:عايزك تختاري اللي نفسك فيه وعيشي مشاعرك واحساسك تمام
نبيلة:احم حاضر
روحت قربت من نبيلة وبقي نفسي خارج مني على شفايفها وحاسس انها ساحت من مجرد قربي ليها وروحت بوستها على خدها وكانت قريبة من شفايفها اوي
انا:اتمتعي يا مزة لحد ما افوقلك
نبيلة ساكت ومبتردش واعصابها سابت ووشها جاب الوان واكسفت قمت سيبتها وخرجت
مفيش دقائق وخرجت من ورايا وهي مكسوفة وراحت قعدت جمبهم
تعالوا نعرف شعور نبيلة من على لسانها
عمار لما قالهم اخرجوا عايز ماما لوحدها افتكرت هيعاتبني بسبب الغلطة الوحشة اللي عملتها بس لقيته بيقرب مني جامد وبيقولي اختاري اللي يعجبك وعيشي احساسك وشعورك هو عمار حاسس بيا ولا ايه، عمار فاهم اني تعبانة ونفسي اتناك بس ماسكة نفسي علشان مصغرش في عينه وبحافظ على وعدي ليه
اول ما قرب مني وباسني جمب شفايفي روحي راحت مني واكسفت اوي فجأة لقيت عمار نفسه على شفايفي وهيجت اوي وواثقة ان كسي نزل في اللحظة دي واحترمته انه سابني وخرج لحد ما اهدي مخلانيش اخرج وانا كده وكمان بيقولي اتمتعي يا مزة لحد ما افوقلك يا ترى قصده ايه
ماسأل:انا جاهزة يا عمار يلا
بصيت بعيني على هالة وقرات افكارها وهي بتقول (نفسي اكون مكانها وتخرج معايا انا مش معاهم هما يا ترى رايحين فين واشمعنا ماسأل مخدتش لميس ليه)
انا:هالة كفاية فضول هيوديكي في داهية تمام ههههههه
هالة وهي مكسوفة:احممم انا مكلمتش ههههه
انا:نهي مش هوصيكي عليهم كلهم وخصوصا أسيل لو سمعت ان حد زعلها هيشوف وشي التاني
نهي:متقلقش يا حبيبي دي بنتي الدلوعة
بعد ساعة طريق في السرداب جوا الجحيم ومعايا ماسأل
ماسأل:هتخليني ادخل معاك ولا هتسيبني ارجع زي كل مرة
انا:هتدخلي معايا لو حابة تدخلي
ماسأل:اه حابة يلا بينا يا روحي
ومسكتني ماسأل وفجأة اتنقلنا في قاعة المملكة
(ماسأل عندها لسه قوة قراءة الافكار وتقدر تنقلني طول ما احنا في السرداب لكن لو برة السرداب انا اللي انقلها)
اوزيس:أهلا بيك يا عراف نورت المملكة يا أمير
انا:أهلا بيك انت والاعضاء يا اوزيس
اوزيس:الجيش جاهز تحت قيادتك في اي وقت
مجموعة المعرفة واعتقد انك بقيت تقرأ الماضي والحاضر، مجموعة قراءة الافكار ودي عندك من جوازك لماسأل، وقوة الرياح والنار
انا:مش ناوي تعلني نائب الملك يا اوزيس ولا ايه
اوزيس:مش بقولك انت ناوي تاخد مكاني
انا:قولتلك هاخد مكانك بس مش دلوقتي هههههههه
حرض عضو المملكة:عايز الجيش ليه يا سيادة الامير
انا:مش من حقك كعضو يا حرض انك تسأل الامير في الاؤامر بتاعته اللي من حقه وبس هو ملك المملكة واوزيس مسألش يبقي انت هتسأل
اوزيس:حرض العراف بيكون جوز حفيدتي وامير المملكة يعني اكنه الملك هنا في غيابي او لو حصلي حاجة
انا:عن اذنك يا اوزيس انا رايح عند ايفسون
سيبت القاعة وخرجت انا وماسأل وفي طريقي لايفسون
ماسأل:الجيش بقي جاهز بس انت لحد دلوقتي مقولتليش حاجة
انا:في الوقت المناسب يا ماسأل متقلقيش
ماسأل:انا عرفت لميس ونهي حكاية أسيل انا طبعا معرفهاش كلها
انا:تعالى هقولك يمكن عندك حل، وحيكت لماسأل كل حاجة عرفتها عن أسيل
ماسأل:يعني أسيل لما فاقت قالت بحبك يا عمار ونفسي اجوزك
انا:للاسف ايوة
ماسأل:اعتقد ايفسون ممكن يكون عندها حل للموضوع ده
دخلنا على ايفسون واول ما شافت ماسأل اتفاجئت جامد
ايفسون:ماسأل انت حامل
انا:نعم ماسأل حامل
ايفسون:ايوة ماسأل حامل في بيبي عمره يومين
ماسأل:ايفسون انت بتتكلمي بجد يعني انا حامل فعلا
ايفسون:حامل في بيبي و**** عمره يوم
انا بفرحة شديدة:ونبي صحيح هبقي أب
ايفسون:مبروك يا عراف
ماسأل قربت من ودني:بتقولك عمره يوم، يعني ده بسبب نيكة امبارح وانك نزلت جوايا والنهاردة تاني يوم من النيكة
انا:تصدقي صح
ايفسون:اسفة اني سمعتكم غصب عني، بس كلام ماسأل صح علاقة امبارح هي اللي خليتها حامل وهو عمره يوم واحد يعني حملت النهاردة بس طبعا مش هيظهر التحليل ولا الحمل الا بعد اسبوع من النهاردة
انا:شيلت ماسأل وحضنتها وبوستها جامد
ماسأل:بحبك يا مجنون، براحة عليا طيب
ايفسون:مبروك يا ماسأل انت وعمار فرحت ليكم بجد
انا:تسلمي يا ايفسون بس انا عندي مشكلة وماسأل بتقول يمكن عندك حل
ايفسون:أسيل تعبتك بدري بدري كده
انا:اه يا ايفسون وامبارح سمعتها بتعترف بحاجة انها بتحبني ونفسها تتجوزني
ايفسون:أسيل طرية ودلوعة في نفسها وجسمها وليها حق تحبك
انا:والحل
ايفسون:احتويها يا عمار، زي ما احتويت نهي
ماسأل باستغراب:احتويت نهي ازاي يعني مش فاهمة
ايفسون:احكيلها يا عمار ماسأل تفكيرها شبهك وهتفهمك
انا:قصدها يا ماسأل اني نمت مع نهي امي اكتر من مرة من قبل حتى ما اجوز لميس
ماسأل:ما انا عارفة يا حبيبي كل ده، انت ناسي لما كنت جنية قولتلك اني كنت براقبك وبحميك وبشوفك دائما وفي كل مرة شوفتك فيها لكن معرفش العلاقة مستمرة ولا لا
انا:وانت مش مضايقة او غيرانة اني لمست واحدة غيرك
ماسأل:اولا حبي وغيرتي عليك دول على جنب، واني احاسبك على جنب تاني انت عملت كده وانت متعرفنيش ولو حتى مستمر في كده انا موافقة بس متخبيش عليا حاجة، وهما فعلا محتاجينك
انا:مش قولتلك قبل كده انت الوحيدة اللي بتفهميني
ماسأل:بحبك وهفضل احبك كل يوم زيادة عن اللي قبله
ايفسون:شوفت بقي انها شبهك ازاي وانها اكتر واحدة مناسبة ليك
انا:شوفت ومن اول يوم وانا عارف اني هرتاح معاها وفعلا حبيتها من اول نظرة
ايفسون:مشكلتك محلولة اهو
انا:محلولة ازاي وباقي البيت هعمل فيه ايه
ايفسون:عمار وهو انت لازم تنيكها في البيت، عندك بدل الفيلا 10 وبدل المكان مليون مكان
ماسأل:عمار انت عايز تعمل كده ولا لا
انا:مبفكرش فيها بالطريقة دي هحاول اعالج الموقف بطرق تانية الأول
ايفسون:طب وهالة المحمدي ناوي على ايه فرسة هدية وفيلا وشركة نقول دي الجوازة الجديدة
ماسأل بغيرة:مفيش الكلام ده، بتاعي لوحدي انا ولميس واحنا مكفينه صح ولا ايه
انا:صح يا قلبي
ايفسون:سيبني مع ماسأل شوية يا عمار بعد اذنك
اللي جاي ده كله هيكون على لسان ماسأل وايفسون وانا معرفش عنه حاجة
ماسأل:في ايه طمنيني
ايفسون:هالة بتحب عمار انت ليه رافضة وانت عارفة انه بيعشقك ومكانتك مش هتتغير عنده
ماسأل:غيرانة عليه مش عايزة زبره يدخل في واحدة غيري حتى انا مضايقة من موضوع نهي بس حاسة بيها وعارفة قد ايه هي تعبانة خصوصا انها لسه فرسة
ايفسون:مادام انت عارفة كل ده، ليه بتقولي لا على هالة
ماسأل:خايفة يحبها اكتر مني او تأخد مكاني عنده
ايفسون:عمار مبيفكرش فيها لكن هي بتحبه ولو جيه في يوم وقالك هيتجوزها وافقي وانا بأكدلك انه مش هيتغير معاكي انت ناسية اول علاقة بينكم خليت كل حاجة قوية بينكم ازاي
ماسأل:هشوف وقتها يا ايفسون، في حاجة تانية
ايفسون:اه في لميس مرات عمار
في بيت محسن ضابط الأمن العام
محسن:ما يلا يا فيفي انت وكريستين كل ده بتلبسوا
فيفي:خلاص خلصنا اهو
خرجت فيفي وهي لبسة فستان مجسم على جسمها ومخلى بزازها وطيزها مشدودين جامد
وكريستين خارجة لابسة فستان اسود لحد الركبة وماسك عليها هي كمان
أسعد:احنا رايحين نخطب ولا رايحين كبارية ههههههه
فيفي:مش ذنبنا اننا حلوين وجسمنا حلو
محسن هايج على بنته:لا قمرات انتوا الاتنين اوي
نزلوا ركبوا عربية أسعد واتحركوا على فيلا فضل باشا وبعد نص ساعة وصلوا هناك
فضل:اهلا بيكم نورتوا اتفضلوا
داليا:وحشاني يا فيفي نورتي
فيفي:وانت كمان يا حلوة
والكل قعد ومستنين ريم تنزل عليهم وفعلا ريم نزلت وهي لبسة فستان أسود قطن من غير برا ولا أندر وطيزها طرية اوي وحلمات بزازها بارزين وواضحين من الفستان
أسعد اول ما شافها كده هايج عليها جامد وزبره شد وداليا متابعة الموقف وكمان فضل ومحسن هاجوا على ريم اوي
ريم:ازيك يا طنط
فيفي:وهي بتسلم على ريم راحت شدت حلمة بزها وغمزة ليها وريم اعجبت بالحركة دي
ريم في بالها:الديوث قاعد هناك معجب بيا وشايف ابوه بيأكلني بعينه ازاي اراهن انه عايز يقلعني قدامهم وينكني
أسعد في باله:احححح بنت الشرموطة لابسة طقم يجنن مخليه ابوها وابويا هايجين عليها احححح انا بحب كده اوي انا ديوث على حريمي
محسن:سمعت طبعا بالي حصل لسليم العراف
فضل:اه عرفت بس معرفوش مين لحد دلوقتي بما ان الدنيا هادية
داليا:حصل ايه لسليم العراف
محسن:اضرب عليه نار واتصاب من يومين بس خرج
ريم:وعمار العراف كويس
محسن:اه كويس مفهوش حاجة
فضل:طب يلا نقوم نتغداء يا جماعة بس لسه هيقوموا الشغالة جابت رسالة لفضل
الشغالة:في شخص ساب لحضرتك الكارت ده
فضل:مسك الكارت وشافه وكانت دعوة فرح سيلين العراف ورامي العطار
محسن:خير يا فضل
فضل:سيلين العراف ورامي العطار فرحهم يوم الجمعة في البلد والعراف بعتلي كارت دعوة
فيفي:أكيد بعتلنا احنا كمان
ريم في بالها:فرصة جامدة جدا لان هشوف عمار
محسن:المهم يا فضل انا طالب ايد بنتك ريم لابني أسعد ايه رأيك
فضل:الرأي للعروسة يا محسن، ايه رأيك يا ريم
ريم وهي بتفكر:مش موافقة يا بابا انا وأسعد صحاب وبس
ودي كانت صدمة للكل حتى داليا مامتها بس فاكرين يوم علاقتهم السحاقية قالتلها ان أسعد ديوث ومش هيخاف عليا وداليا قلتلها فكري بدل ما تدبسي وده كان كله من ترتيب ريم انها تجيبه هو وأهله وتحرجوا قدام الكل وتنتقم منه
أسعد:ممكن استأذنك يا فضل باشا اكلم مع ريم على انفراد
قام أسعد وريم علشان يكلموا
أسعد:ممكن افهم رفضتي ليه مع اننا معجبين ببعض
ريم قربت منه ومسكت بتاعه:رفضت لانك ديوث، اه زبرك كبير وعجبني لكن مش بتحافظ على لحم حريمك وانا عايزة راجل اكون تحت رجله يفشخني ويحميني مش يعرص عليا فالاحسن اتلم بدل ما افضحك ولا نسيت يوم النايت كلوب لما قولتلك الواد بعبصني وانت ولا هنا بل بالعكس بتاعك وقف ودلوقتي ابوك كان هيأكلوني بعينه لاني نزلة بالفستان من غير اندر وبرا وقولت يمكن تنفعل او تضايق لكن برضو طلعت خول بتفكر في دياثتك وبس وانا محترمة مشاعرك وشخصيتك لكن منفعش لبعض يا أسعد
وريم سابت اسعد ورجعت دخلت الفيلا تاني
فيفي:ها يا ريم غيرتي رأيك
ريم:اسفة يا طنط بس انا وهو صحاب، منفعش اكتر من كده عن اذنكم
فضل:انتوا عارفين ان المهم عندي رأيها ولو هي موافقة مكنتش هلاقي احسن من أسعد بعتذر منك يا محسن
محسن:مفيش مشكلة يا صاحبي عادي نستأذن احنا بقي
بعد ما مشي محسن وهما واخدين على قفاهم من ريم بنت فضل
فضل:ممكن افهم بنتك رفضت أسعد ليه
داليا:معرفش اسألها انت اهي عندك فوق
فضل طلع لريم وخبط على بابها:ممكن افهم اللي حصل تحت ده حصل ليه
ريم:مش هكسف منك لانك ابويا اللي هتحميني بس يرضيك أجوز واحد مش بيخاف على حريمه
فضل باستغراب:مفهمتش قصدك
ريم ببجاحة زيادة:ديوث يا بابا فهمت كده
فضل:اي اللفظ ده وبعدين انت ايش عرفك بالكلام ده
ريم:انا مش صغيرة وبعدين هو اللي عمل حركات قدامي تبين كده
فضل:حركات ايه وبتاع ايه
داليا دخلت عليهم:لما خرجوا مع بعض من فترة في ولد عاكس ريم وكان بيتحرش بيها البيه بدل ما يضربه او يجيب حقها راح قالها ليه حق ما جسمك يجنن وهائج من الموضوع
ريم:فهمت بقي انا ليه رفضته
فضل:ما كان ممكن ترفضيه من قبل ما يجي ليه تحرجي اهله معاه
ريم:علشان يتربي ويعرف اني غالية وعايزة راجل يحميني مش راجل ديوث وهو حر في ميوله ومشاعره بس انا متناسبنيش الطريقة دي
خرج فضل بعد ما عرف الحقيقة من بنته بس كان مقرر هيسكت ومش هيفتح الموضوع تاني
داليا:عجبتيني لما نزلتي ليهم بالفستان من غير برا واندر
ريم بصوت واطي:انا اللي عجبتك ولا هيجتي على جسمي يا لبوتي
داليا بمحن:الاتنين يلا هسيبك بقي
عند ايفسون و ماسأل في المملكة
ماسأل:انت بتقولي ايه انت بتكلمي جد
ايفسون:للاسف بكلم جد ومفيش فرصة تمنع اللي هيحصل
ماسأل:لازم عمار يعرف مينفعش اخبئ عليه حاجة زي دي
ايفسون:ولو عرف مش هيقدر يعمل حاجة المكتوب مكتوب
انا بعد ما زهقت من الانتظار دخلت عليهم
انا:مش كفاية كده ولا ايه، لقيت ماسأل معيطة...مالك في ايه حاجة زعلتك
ماسأل:مفيش يا حبيبي ايفسون كانت بتحكيلي حاجة حزينة شوية
ايفسون:هتمشي امتي انت كده غايب عنهم حوالي يوم ونص
انا:احية تصدقي بنسي خالص موضوع فرق الزمن ده لما باجي هنا انا لسه سايبهم من كام ساعة
ايفسون:بالنسبة لينا هنا انت بقالك يوم ونص
ماسأل:هنمشي ولا لسه محتاج حاجة تانية
لسه هرد على ماسأل سمعت صوت مساعد اوزيس بينده على الشعب
خرجنا كلنا برة ولقيت اوزيس هيخطب خطبة للشعب
اوزيس:قوم عشيرتي ومملكتي انا اوزيس الثالث أعلن ان عمار العراف امير المملكة هو نائب الملك وبعد مماتي سيصبح ملك المملكة
انا قدام الكل:اتعهد لكم بالرعاية الكاملة
ايفسون:مبروك يا عمار، ولا عراف قبلك خد منصب زي ده
ماسأل:مبروك يا حبيبي
انا:يبارك فيكم، ما تيجي معايا يا ايفسون محتاجك في العالم البشري اكتر
ايفسون:عمار انا عندي 500 سنة يعني لو خدت الترياق هيبقي عندي في حدود40 او 50 سنة هبقي عجوزة يا عمار لكن انا هنا لسه شباب ههههههه
انا:على اساس اني مش عارف انك بتضيفي على الترياق خلطة الجمال مانت قولتلي ان ماسأل مهما تكبر هتفضل بملامح وجسم شابة وانا مش هيبان عليا العجز والكبر ابداً
ايفسون:سيبني افكر وهرد عليك قريب اوي بس لو عيشت في عالمك هيعيش بالشخصيتين يا عمار
انا:موافق فكري وقوليلي
حضنت ماسأل واتنقلنا في لمح البصر للسرداب مرة تانية
في القصر في عزبة العراف
لميس:عمار قال مش هتأخر وهرجع على طول وكل ده هو وماسأل مختفين بقالهم يوم ونص وكمان من غير حراسة
نهي:مش عارفة الصراحة انا بدأت اقلق
أسيل:وعدني مش هيتأخر واديه اتأخر اهو
هالة:احم طيب ما نسأل صخر يمكن يعرف حاجة
لميس:صح عندك حق وندهت لميس على صخر
صخر دخل:اؤامرك يا لميس هانم
لميس:من غير لف ولا دوران يا صخر عمار فين
صخر:اقسم اني معرفش عمار فين
أسيل:صخر عمار مختفي هو وماسأل بقالهم يوم ونص ومنعرفش عنهم حاجة وتليفونه مش بيجمع اصلا
صخر بيفكر مع نفسه:مادام ماسأل هانم معاه يبقي راحوا زيارة لاهلها متقلقوش مش هيطول عن كده زمانه جاي
انا من ضهره:هنفخك يا صخر ههههههههه
صخر:مليش دعوة أسيل هانم اللي قالت ههههههه
لميس جريت عليا هي وأسيل:كل ده بتغيب يوم ونص ومختفي عننا
وانا ملاحظ عيون هالة هتموت من القلق والفضول
انا:ما احنا كويسين اهو كنا بنزور أهل ماسأل ومسكوا فينا نبات هناك معلش، انتوا مسافروتش ليه
نهي:أسيل رفضت تسافر من غير ما انت ترجع الأول فقولنا نكسب وقت وبعتنا لمصممة الازياء تيجي وجت فعلا الصبح واخترنا كلنا التصاميم وهتوصل بكرة وتتظبط على جسمنا هنا كلنا
انا:كله اختار يعني
نهي:كلهم اختاروا حتى نعمة وبنتها قمر كمان
انا:يعني كده ناقص ماسأل بس اللي مخترتش الفستان بتاعها
ماسأل:مش مهم يا حبيبي هتصرف متشلش هم
هالة:أحم انا اخترت ليها واتمني يعجبها، وقامت هالة توري ماسأل صورة الفستان
ماسأل:جميل اوي اختيارك يا هالة وفعلا ده هيليق عليا وعلى بشرتي
هالة:لا هو من ناحية يليق فانت قمر اصلا وبشرتك بتنور لوحدها ههههههه
ماسأل:عيونك اللي حلوة يا هالة تسلميلي
انا:هالة عايزك في المكتب شوية بعد اذنكم يا جماعة
هالة بعد دقائق:ممكن ادخل
انا:تنوري اتفضلي اقعدي
هالة:خير عايزني في ايه
انا:انت اللي عوزاني وعمالة تسألي في نفسك كنت مختفي فين والفضول مجننك ههههههه
هالة بكسوف ودهشة:انت ازاي بقيت فاهمني بسرعة كده، هو انا واضحة اوي كده
انا:انت واضحة شوية، بس الباقي شطارة مني، على العموم احنا فعلا كنا عند أهل ماسأل بس هما مبيحبوش اجواء الحراسة والكلام ده وكمان الشبكة هناك وحشة فعلشان كده مبعرفش اتواصل معاكم
هالة:شكراً يا عمار على كل حاجة حلوة عملتها معايا لحد دلوقتي، من أول يوم شوفتك فيه وانت بتسعدني وبتساعدني مرة الشركة والفيلا ومرة الفرسة والفستان مع اشهر مصممة ازياء كده كتير بجد
انا:دي تاني مرة تشكريني فيها ياريت متكررش تاني لان مفيش شكر بينا الصحاب ولا ايه
هالة بحزن شوية:اه اكيد مفيش شكر بين الصحاب عن اذنك اسيبك ترتاح
في بيت راشد الجبالي (بلد العراف)
وصل حارس من عندي:معايا رسالة للحاج راشد الجبالي
الحارس نعمان:اداني وانا هوصلها بنفسي شكرا ليك
دخل نعمان للحاج راشد:بعد اذنك يا حاج في رسالة جاتلك
محمد راشد:بعد اذنك يا حاج هشوفها انا، فتحها ولاقي انها دعوة فرح سيلين ورامي العطار
راشد الجبالي:هو العراف عنده اخوات بنات..؟
نعمان الحارس:اه ياباشا عنده 3 بنات اخوات ومتجوز اتنين عرفت الكلام ده من البت اللي شغالة عندهم
راشد:تعرف تشتري البت دي يا نعمان ولا ايه
نعمان:حاولت كتير يا باشا انت عارف ان اللي بيخدم العرافين بيكون مخلص ليهم
سعاد مرات راشد:ناوي تروح يا حاج ولا ايه النظام
راشد:لسه مش عارف يا حجة بس هشوف لسه
محمد:من رأيي نروح على الأقل نفهم الدنيا وفي اليوم ده نخرج المعلوم الجديد ايه رأيك
راشد:بتفكر ياض صح كلامك هيكون مشغول في فرح اخته ومش هتبقي العين علينا
امنية مرات محمد:بس خلوا بالكم يمكن حاطط عين عليكم وخصوصا انه جيه فجأة البلد
محمد:اكيد هنخلي بالنا متقلقيش
راشد:اختك نور راجعة امتي من مصر
محمد:بكرة هتوصل البلد يا حاج متقلقش مانت اللي سمعت كلامها انها لازم تكمل تعليم في مصر
راشد:ايوة بنتي لازم تكمل وتكون ست البنات كمان
في بيت محسن ضابط الأمن العام
فيفي:احنا ابننا يترفض ومن مين بنت داليا المعفنة
محسن:غريبة بجد الراجل من يومين بيقولي باين بيحبوا بعض وعايزين بعض ووافق تقوم البت هي اللي ترفض
أسعد بيستهبل:خلاص بقي هي حرة هي قالتلي انها شايفة اننا صحاب وبس
كريستين:أكيد في حاجة غلط البت مش هتعمل كده الا لو ابنكم عامل ليها حاجة
أسعد:معملتش حاجة لحد هي اللي مش عايزة خلاص تغور هتيجي 1000 واحدة غيرها
فيفي:ابني كل البنات تتمناه وتغور بنت داليا ويجي غيرها
كريستين:وانا بقولكم ابنك مخبئ حاجة انا قائمة اغير هدومي
محسن:تفتكري مخبئ حاجة فعلا، ليكون البت عرفت انه بينكم حاجة
فيفي بحذر:أكيد لا، أسعد مش عبيط علشان يطلع سر برة البيت انا هكلم معاه
قامت لفيفي وراحت لأسعد وخبطت عليه الباب ودخلت لقيته بيغير وواقف بالبوكسر
أسعد:ايه يا مزة في حاجة ولا ايه
فيفي:قولي الحقيقة حصل ايه يأما مش هتلمسني تاني
أسعد خاف خصوصا ان امه شخصيتها قوية وهتنفذ كلامها وحاول يكدب عليها بس خاف تكون ريم حكت ليهم حاجة في بيتها وطبعا الكلام ممكن يتفتح
أسعد:هقولك بس سر بينا، كنا في مرة في نايت كلوب وواحد بعبصها ولما حكتلي قولتلها عادي ما جسمك اللي جنان وهيجت على الوضع ده وهي لاحظت زبري وعرفت ميولي
ولما خرجنا للحديقة واكلمنا النهاردة مسكت زبري وقالتلي هو كبير وعجبني بس انت ديوث مبتخافش على لحم حريمك وانا عايزة راجل اكون تحت رجله يفشخني ويحميني مش يعرص عليا
فيفي بصدمة خفيفة:وانت فعلاً ديوث
أسعد بكسوف:نزل وشه في الأرض وسكت
فيفي خرجت من الأوضة وهي مصدومة شوية ازاي أسعد يبقي ديوث وفي نفس الوقت بينيكها بالطريقة دي طب معني كده هو ديوث في وقت معين ولا هو على طول كده بس انا مش ملاحظة
محسن:ها قالك حاجة مهمة
فيفي:لا مقاليش حاجة، قالي انها قالتله احنا صحاب وخلينا صحاب احسن
محسن:طيب يلا علشان ننام
فيفي:لا انا كسي تعبان هدخل انام مع أسعد وانت نائم في الاوضة
محسن:احا وبنتك اللي جوا دي مش خايفة منها
فيفي:كسمها مادام جوزي عارف وديوث عليا يبقي براحتي
قامت فيفي دخلت على أسعد الاوضة وهي لبسة لانجيري يدوب مغطي كسها بالعافية
أسعد:واااااااو ايه الجمدان ده
فيفي:تعبانة قولت أجي لجوزي حبيبي يريحني
أسعد شدها عليه وقطع اللانجيري واتنطرت بزاز فيفي امه وهجم على امه وبدأ يرضع ويمص في بزازها وهو حاضنها بين ايده وايده شغالة تحسيس على كسها المبطرخ والحلو ده
فيفي:اااااه براحة مش هطير من ايدك قدامنا الليل براحتنا ااااااااااه
أسعد:وطي صوتك كريستين وبابا برة
فيفي:ابوك عارف اني داخلة اتناك منك وهو اللي لبسني اللانجيري ده، خلى اختك تسمع وتيجي تشوف امها تعبانة ازاي
كريستين في اوضتها:احا ده صوت اهات ماما معقولة بابا قوي اوي كده عليها هقوم ابص عليهم
خرجت كريستين من الاوضة وعدت على اوضة النوم بتاعت أمها وأبوها لقيت الباب متوارب وابوها لوحده بس اتصدمت من النظر
أبوها مشغل شاشة التلفزيون على أوضة اخوها وهو بيرضع من بزاز امها وقاعد بيلعب في زبره
فلاش باك
فيفي:بقولك ايه يا محسن عايزك تشتري كاميرات متبنش خالص وتكون بجودة عالية وصوت كمان
محسن:هتعملي بيهم ايه
فيفي:هاتهم وهتعرف بعدين
محسن بعدها بيومين جاب الكاميرات ولقي فيفي بتقوله هنركي واحدة في اوضة أسعد وواحدة في اوضتي وواحدة في اوضة كريستين
محسن:ليه ده كله
فيفي:علشان تتمتع يا ديوثي لما اقولك رايحة اتناك من ابوك تقعد تتفرج هنا ولما تكون في الشغل تتفرج علينا بث مباشر
محسن:احا فكرة جامدة اوي
نرجع من الفلاش باك
كريستين:ابويا بيتفرج على امي واخويا ومستمتع اوي كده احا انا طلعت عيلتي شراميط وانا اخر من يعلم
ده كويس ان ريم رفضت أسعد مش معقولة زبر أسعد كبير وضخم عكس بابا صغير بس واقف وحلو برضو طب اعمل ايه دلوقتي انا هجت اوي
بس كريستين مستنتش تفكر فتحت باب اوضة ابوها ودخلت
وقربت منه ومسكت زبره
محسن:كريستين انت بتعملي ايه عيب كده
كريستين:شششش مش عيب، امال اللي ماما بتعمله دلوقتي قدامنا ده اسمه ايه
محسن مكسوف:ماما تعبانة وبترتاح من ابنها
كريستين:وانا بابايا تعبان وعايزة اريحه سيبني بقي وحطت رأس زبره في بوقها
محسن:اااااه يا حبيبتي تعبان اوي ااااااه مصك حلو يا صغيرة
كريستين:عمالة تمص وتلحس في زبر محسن وتقوله كل ده وصغيرة مبسوط يا بابا وهي ماما بتتناك من اخويا وانا بمصلك زبرك
محسن:اااااه مبسوط اوي يا حبيبتي
كريستين:زبرك شادد يا بابا امال ماما بتقول عليه ليه انه صغير
محسن باحراج:اصله هايج لان بنتي حبيبتي بتمصلي حلو اوي
كريستين بصت على الشاشة لقت فيفي نامي دوجي ووشها للكاميرا وأسعد بيرزع زبره فيها وهاريها وهي بتطلع اهات وبتشد في بزازها
كريستين قوم معايا عندي فكرة تعال يا بابا ومسكت محسن من زبره وخرجوا من الاوضة ودخلت كريستين على فيفي
فيفي:احا كريستين هفهمك كل حاجة بس لسه بكمل لقيت محسن قالع وكريستين جيباه من زبره
كريستين:احنا جايين نتمتع معاكم في اعتراض يا ماما
فيفي:لا تعالى يا حبيبتي، احا يا محسن زبرك شادد كده ليه
أسعد:متكسفش يا بابا تعال ادخل ماما جسمها صاروخ
محسن:شادد من مص كريستين ليا بقالها 5 دقائق بتمصلي
فيفي:احا 5 دقائق ومجبتش ده انت اتطورت اوي بركاتك يا كريستين
أسعد:وانا مش عاجبك ولا ايه خدي في طيزك يا لبوة انت وفضل يرزع في فيفي واتغاظ من كلامها
كريستين كانت قلعت هدومها وظهرت بزازها وكسها ابو شفرات كبيرة
أسعد:احححححح يا كريستين كسك زي كس ماما
كريستين:متقلقش يا قلبي هتفتح منك انت بس دلوقتي سيب بابا يرضع ويلحسو
محسن:نزل على كس كريستين بنته وبدأ يلحس فيه ويأكل شفراتها الكبيرة وهي بتشده من شهره وبتصوت تحت منه
فيفي:اااااه براحة يا أسعد، تعال يا محسن جمبنا هنا واديني زبرك امصه وادوق وهو شادد كده
وفعلا محسن و وكريستين قربه وبدأت فيفي تمسك زبر محسن وهو أسعد بينيك طيزها وبدأت تمص وتلحس فيه ومستغربة ازاي محسن مجبش لحد دلوقتي
محسن:ااااااه يا فيفي براحة هجيبهم كده
فيفي:ما انا عايزك تجيبهم يا ديوث انت وابنك بس الفرق ابنك عنده زبر لا يقاوم
كريستين:ااااأاااه كنت متأكدة ان ريم عارفة حقيقتك بس سيبك منها احنا أولة بيك وكسي البكر تحت أمر زوبرك ولا ايه يا بابا
محسن وهو هايج:ببراحتك يا قلب بابا عايزة اخوكي يفتحك
كريستين:اه عايزة أسعد يجوزني واكون مراته التانية زي ما ماما مراته الأولي وانت تتفرج علينا وتضرب عشرة او نمصلك مش انت بتحب كده يا بابا
محسن هايج وكان بيجيبهم في بوق فيفي:ااااااااه بجيبهم يا فيفي ااااااه انا ديوث عليكم يا قلبي وأسعد ينيكم بزبره اااااااااه
قام محسن من على كريستين وزبره كان نام
فيفي:تعالي يا حبيبتي أحسلك انا لان ابوكي خلاص جاب اخره ده النهاردة طول اوي
أسعد:اه الحسي كسها يا ماما وكلي شفايف كسها ااااااااه يجنن
فيفي غيرانة:احا وانا اللي كسي وحش ولا ايه
كريستين:متغيريش يا ماما بس انا بكر انت محفورة يا قلبي هههههههه
فيفي:هههههه هوريكي المحفورة هتعمل فيكي ايه يا كلبة
أسعد:ااااااه هجيب يا ماما اجيبهم فين
كريستين:تعال هاتهم في بوقي انا عايزة أدوق لبنك
وفعلا قام أسعد جابهم في بوق اخته وفيفي عمالة تحسس على جسم كريستين وعجبها جسم بنتها اوي وبدلوا من شفايف بعض اللبن لحد ما كريستين بلعته كله
في فيلا نديم السيوفي
سعيد السواق:نديم بيه جالك ظرف من شوية ياباشا اتفضل
نديم اخذ الظرف ودخل الفيلا
داليا:نورت يا حبيبي كنت فين كل ده
نديم:كنت في الشركة امال خديجة فين
خديجة وهي نازلة:انا هنا ياباشا انت اللي فين كل ده
نديم:كنت بظبط المخازن علشان نستقبل البضاعة الجديدة يا حلوة
داليا:اي اللي في ايدك دي
نديم:معرفش سعيد لقيته بيدهاني وبيقوله الظرف ده جالك
خديجة:وريني كده وفتحت خديجة الظرف لقيته دعوة فرح سيلين ورامي العطار وان الدعوة جاية بأسم عمار العراف، ايه الحظ الفشيخ ده
نديم:في ايه خير
خديجة:العراف بعتلنا دعوة فرح اخته من رامي العطار يعني دي احسن فرصة اقرب منه واتعرف عليه لازم نروح
داليا:لسه مصممة على اللي في دماغك
خديجة:اه ومش هيتغير اعملوا حسابكم الفرح الجمعة ومسافرين عزبة العراف
نديم:بس هنروح بحراسة
داليا:بتقولك فرح حراسة ليه هو السواق وكفاية اوي
الخميس قبل الفرح بيوم
انا في مكتبي قاعد بشوف شغل الشركة ولقيت مكالمة تليفون جيالي من برة
انا:الووو مين
الصوت بيكلم انجليزي:العراف معايا
انا:ايوة انا عمار العراف
الصوت:معك الملكة فرح ملكة البرازيل يا عراف
انا:اهلا وسهلا أقدر اساعدك ازاي
فرح:اهلا بيك محتاجين ناخد معاد ونقابلك يا عراف انا وكم شخص تاني
انا:اليومين دول مش فاضي تماما عندي فرح اختي بكرة
فرح:مبارك لها، ما بتعزمني يعني أجي الفرح انا وهما
انا:تنوروا الفرح في انتظاركم
قفلت المكالمة وانا عارف ان دول الاشخاص بتوع انجلترا لما سافرت هناك وطلبوني للسفارة وانا رفضت وقولتلهم اللي عايزني يجيلي
عمي سليم:مين فرح دي يا عراف
انا:ملكة البرازيل يا عمي طالبة تشوفني وتقعد معايا هي وجماعة انجلترا
سليم:كويس اديك عزمتهم عل الفرح
انا:كله تمام وكل الحراسة تمام
سليم:متقلقش كل حاجة اتظبطت وكله تمام
صخر استأذن انه يدخل:عمار، هالة هانم طالبة تقابلك
سليم:طيب هقوم انا بقي اشوف مخازن السلاح والدنيا ماشية ازاي
هالة بعد خروج سليم:اسفة لو بعطلك بس محتاجك ضروري
انا:مفيش عطلة ولا حاجة قوليلي في ايه
هالة:المحامي كلمني وبيقولي ان الشركة لازم يتم نقلها في اقرب وقت لان كده احنا متأخرين في تسليم طلبيات كتير
انا:وايه المشكلة ما تنقلي الشركة مستنية ايه
هالة:عمار انت جبت المبني وانا ملحقتش حتى اشوفه، كنت ناوية اجي اقعد هنا يومين وامشي بقالي اسبوع هنا هههههه
انا:ومين قالك ان المبني مبخلصش واتوضب كمان بقاله يومين الصور اهي يا هالة وفتحت اللاب توب وورتها الصور لما وصلتني على الميل من المهندس
هالة مبهورة:عمار انت بني ادم طبيعي ولا ملاك ولا ايه بظبط
انا:بني ادم طبيعي يا هالة ههههههه
هالة:ليه عملت كده بجد يا عمار انت بتهزر كفاية مصاريف، سيبني اعمل حاجة واصرف انا عليها
انا:عجبك الديكور ولا نغيره
هالة قامت تقرب من المكتب وبتشوف الصور:عجبني بس ده تحفة بجد ونفس ديكور الفرع الرئيسي القديم لا ثواني كده، انت عرفت منين ديكور الشركة القديمة
انا:العراف بيعرف كل حاجة يا هالة المهم انك مبسوطة وبلغي المحامي ينقل الاجراءات والاوراق تخلص في أسرع وقت شركتك جهزت واتسجلت كمان
هالة بدون سابق انذار:حضنتني جامد، احممم انا اسفة يا عمار بس من كتر الفرحة ممسكتش نفسي
انا:مفيش داعي للاسف مبروك الشركة وكمان الفيلا جهزت واتفرشت باحدث موديل والخيل وصل القاهرة كمان النهاردة الصبح وموجود في العزبة بتاعتنا اللي في الصحراوي، وفي اخر مفاجاة وخلاص كده
هالة:في ايه تاني كفاية كده بجد
انا:اخرجي برة عند صخر هتلاقيه مستنيكي بحاجة خديها منه وانا جاي وراكي
هالة:حاضر
فلاش باااااااك
انا:لميس عايز اكلم معاكي انت وماسأل
لميس:خير يا عمار مش مرتاحة للقاعدة دي
ماسأل:قول يا عمار وسيبك من الهبلة دي
انا:انا عارف انكم بتحبوني وبتغيروا عليا جامد من اي حد حتى من أسيل بس عارف انكم مش بتكلموا علشاني وكمان لان أسيل اختي
لميس:بظبط يا حبيبي
انا:من اول يوم جت في هالة هنا وانتوا غيرانين جامد وخصوصا انت يا لميس مع اني مكنتش بفكر فيها بالشكل ده نهائي بس تصرفات هالة كانت جدعة وعلشان كده انا ساعدتها وجبتلها الحاجات كهدية
ماسأل:حبيتها يا عمار
لميس:نعم بتقولي ايه حب مين، ده بتاعنا وبس
انا:لا يا ماسأل محبتهاش، بس هي بتحبني وباين اوي عليها وعلشان كده جيت اكلم معاكم الأول المفروض عيدميلادها يوم الخميس توافقوا نعمل ليها عيدميلاد صغير وكمان اشتري ليها عربية هدية
ماسأل وهي فاهماني:موافقة يا حبيبي انت عارف اني بحبك ومهما يحصل انا عارفة انك بتحبني
لميس:مش هكون الوحشة اللي هترفض يا عمار، انا بحبك واحترمت انك جيت تأخد رأينا أعمل اللي تحبه يا حبيبي
رجوع من الفلاش بااااااااك
برة قدام القصر خرجت هالة
هالة:صخر عمار قالي اخد منك حاجة
صخر:اتفضلي وادها صخر علبة قطيفة
فتحت هالة العلبة لقيته مفتاح عربية اودي احدث موديل من كيو 8 تمنها حوالي 5 مليون
هالة:نعم اسفة مش هأخد العلبة دي ولسه بتلف علشان تدخلي لقيتني وراها، عمار مش هأخد الهدية دي
انا:ولا اكني سامع حاجة خدي المفتاح وجربي عربيتك الجديدة يا هالة كل سنة وانت طيبة مش النهاردة عيدميلادك
هالة بفرحة:انت عرفت منين انه النهاردة، عمار بجد مينفعش دي غالية
انا:كل واحد وقيمته في الهدايا يا هالة وانا لاني العراف فالهدايا بتاعتي غالية وقيمة للناس القيمة عندي
وروحت نديت على لميس وماسأل
ماسأل:نعم يا حبيبي
لميس: نعم يا حبي انت
انا:اتفضلوا العلبتين دول انتوا كمان
ماسأل:فتحت لقيت مفتاح عربية بي ام دبليو اكس 7 احدث موديل ب8 مليون
لميس:فتحت لقيت مفتاح عربية بورش 911 اخر موديل ب6 مليون
ماسأل:انت بتهزر صح ليه كلفت نفسك جامد كده بحبك اوي
لميس:دي عربية احلامي يا عمار شكرا اوي يا حبيبي بجد
انا:مبروك عليكم شيل الكفرات من على العربيات يا صخر
وظهرت وقتها ال3 عربيات ومكتوب على كل عربية بستيكر مبروك عليكي تتهنئ بيها يا غالية
هالة بينها وبين نفسها فرحت اوي بكلمة غالية وحسيت ان عمار بدأ يحس بيها وكل افعال عمار بتدل وتبين انه مهتم بيها
أسيل والكل:سقفوا وصفروا وباركوا للبنات وكمان عيده على هالة لأنه عيدميلادها
انا:هديتك يا عروسة اتفضلي
فتحت سيلين العلبة وكان طقم الماظ كامل بكل حاجته
سيلين:احيه جميل اوي يا عمار بس ليه كلفت نفسك جامد كده
انا:مفيش حاجة تغلي عليكي يا قمر انت
أسيل بقمصة:انت ناسيني خالص بس ماشي ماشي
انا:مقدرش انساكي يا قلبي انت وادي هديتك وكانت هدية أسيل عقد الماظ رقيق بناتي
وكمان نهلة عديتها نفس أسيل بظبط وكمان نهال خاتم الماظ بناتي ده غير هدايا نهي وسوزان ونبيلة كان لكل واحدة فيهم اسورة الماظ وعمتي ايمان وباقي العيلة كانت الهدايا بتاعتهم مختلفة عن الباقي مش مهم نقولها
الكل في نفس واحد:يخليك لينا يا عراف
سلوي:انا مش عارف اشكرك ازاي انت بجد ونعمة الصديق والصاحب الجدع
انا:عيب كده احنا بقيتا أهل مش مجرد صحاب وبس، يلا بقي الكل ينام لان بكرة يوم طويل
يوم الفرح في قصر العراف الساعة 6 مساء
انا في مكتبي:بقولك يا عامر بلاش الفريق يجي لان وشوشهم هتتعرف
عامر:احنا خلاص داخلين عليك يا عمار انت بتهزر متقلقش
انا:ماشي يا عامر، بس عايزكم مفتحين عينكم كويس اوي
أسيل دخلت عليا:مش كفاية شغل بقي النهاردة الفرح يا باشا كلها ساعتين ويبدأ والمعازيم قربت تيجي هتجهز امتي
انا:تعالى يا لمضة انت، هطلع اجهز دلوقتي، صخر عامر داخل عليك اول ما يجي يستنوني في المكتب كلهم
صخر:اؤامرك
طلعت الاوضة عندي وكانت فاضية ماسأل ولميس بيعملوا شعرهم في اوضة تانية مع الكوافيرة والميك اب ارتيست
دخلت خدت شاور تمام وظبط دقني وشعري وخرجت لبست بدلتي وكالعادة مجسمة على جسمي وقميص أبيض ومن فوقه صديري والجرافتة ورشيت برفاني المعتاد وكل حاجة بقيت تمام وخدت سلاحي في جمبي
ولبست دبلة جوازي نفس لون الساعة
وخرجت من الاوضة لقيت أسيل في وشي
أسيل:واااااااااااو هو انت العريس ولا ايه
انا:مش للدرجادي يا حلوة انت، فستانك يجنن
أسيل:بجد عجبك الفستان
انا:عجبني اوي
أسيل:طب يلا تعالى خد مراتاتك الاتنين علشان تنزلوا الساعة بقيت 7 ونص والمعازيم اغلبها وصل
قربت من اوضة ماسأل ولميس وخبط عليهم
نهي:أصبر متدخلش
لميس:فتحت الباب وخرجت
انا:ايه الجمال ده فستانك حلو اوي ومحليكي بزيادة وبوستها من شفايفها
لميس:عمار كسفتني، انت اللي مُز اوي وكده هتخطف الانظار من رامي وانا بغير عليك ههههه
ماسأل خرجت بعدها:وزي مانتم عرفين ماسأل بشرتها افتح من لميس وحرفيا بيضاءها بينور وكان فستانها اسود مخليها فرسة قدام عيني
انا:تسمحيلي اجوزك يا استاذة
ماسأل:اسفة متجوزة ارجل راجل في حياتي كلها بحبك
انا:وانا كمان بحبك يا قمر انت وبوستها من شفايفها هي كمان
يلا بينا ونزلت بيهم لتحت ولقيت هالة وعامر والفريق والناس القريبة مني فقط اللي جوا القصر والباقي برة في القاعة
إيلا بينها وبين نفسها:يخربيت جمالك يا عمار نفسي فيك اوي، ولا مرتاتك بجد قمر خصوصا ام فستان اسود
هالة بينها وبين نفسها:قمر بجد يحميك ليا، بس كان نفسي اكون معاهم وانت نازل بيا بس هتحصل قريب انا حاسة بكده
انا:أهلا بيكم جميعا في بيت العراف النهاردة فرحة اختي سيلين الجميلة واستأذنكم أطلع اجيبها لعريسها
رامي:بسرعة يا عراف لاني مستعجل ههههههه
انا:هنفخك يا رامي ههههههه
طلعت لاوضة سيلين وكان نهي معاها هي ونهلة وأسيل وخبطت الباب عليها وخرجت حور العين من اوضتها وكانت قمر بجد
انا:يابخت رامي بيكي ميستاهلكيش يا قمر انت ههههه
سيلين بكسوف:انت اللي عيونك حلوين يا حبيبي
أسيل ونهلة:احنا هنا على فكرة
نهي كان فستانها خطير وحلو اوي عليها وعلى سنها بس معرفتش اعاكسها قدام البنات بس غمزت ليها وهي فهمت
خدت سيلين ونزلت عندهم تحت وقبل ما اسلمها لرامي
انا:قدام الكل يا رامي، انا العراف وقت الغضب هتزعل مني جامد انا بديك قطعة من قلبي وروحي لو في يوم زعلتها أعرف انك هتموت تمام يابن العطار
رامي بثقة:تمام يا عراف اوعدك مش هزعلها وهحافظ عليها جوا قلبي وعيني واستلم سيلين وخرجوا للقاعة وحوالينهم الاهل والحراسة
صخر:هتدخل دلوقتي يا باشا ولا شوية كده
انا:انت بتقول لمين ياباشا
صخر:ههههه قصدي هتدخل دلوقتي يا عمار ولا شوية كده
عامر:ركز يا صخر مادام معتبرك صاحبه يبقي تقوله يا عمار
انا:وانت مش ناوي تعترف للناس بالحقيقة يا بجح بقالك سلسلة كاملة ومش راضية تقولهم
عامر:هنعلنها في الفرح ههههههههه
إيلا:تعلنوا ايه بظبط انت وهو
مونيكا:اوعوا تكونوا شواذ ههههههههههه
لقيت هالة جمبنا وبتضحك:هههههههه اسفة بس رجعت اجيب حاجة سمعتكم بالغلط
عامر هياكلها بعينه:مش هتعرفنا ولا ايه يا عمار
انا:مش لازم تتعرف لانها خط أحمر واتعدل هههههههه
هالة بكسوف:زي ما عمار قالك كده انا خط احمر وعلى العموم انا هالة المحمدي
عامر:هما كل صحاب شركات التجميل والازياء حلوين كده
إيلا:شكلك ناوي تدفن هنا يا عامر مش قالك خط احمر يا ذكي هههههه
انا:سيبيه خليه براحته علشان لما اعاقبه ميعيطش هههههههه
عامر:مش هتعرف تعمل حاجة واركن شوية بقي ههههههه
إيلا وهالة استغربوا هو ليه عامر بيكلمني كده
انا:ماشي يا عامر، يلا يا صخر هتيجي يا هالة ولا هتكملي سماع الغزل
هالة:لا طبعا جاية معاك
الكل اجمع في المكان بتاعه وعلى كل طرابيزة اسم العيلة بتاعتها وكمان عيلة راشد الجبالي جت وكل عيلة ليها دور معنا جت الفرح
دخلت انا القاعة وكان التصميم ان في طربيزة بالعرض في اخر القاعة قدام كوشة العريس والعروسة وعندها حراسة وعلى الطرابيزة دي مراتاتي الاتنين وامي واخواتي البنات وقعدت معاهم هالة وانا في النص
صخر:الطاولة جاهزة يا باشا
دخلت القاعة وسط الحراسة واي حد عايز يسلم عليا الحراسة بتمنعه من انه يقرب حتى والمفروض حصل تأمين لاي معزوم دخل ولو كان معاه سلاح او حاجة اتأخدت منه
اول ما قعدت دخل عليا جمال قمحاوي وعيون خضراء واحدة تقول انها ملكة فعلا وهي فعلا الملكة فرح
الملكة فرح:مساء الخير يا عمار بيه بتعرفني ولا
انا:أهلا بيكي يا ملكة فرح نورتي الفرح
الملكة فرح:منور بيك يا عراف بنحكي في وقت تاني حبيت أسلم عليك فقط وابلغك سلام باقي الجماعة
بعدها بشوية دخل عليا فضل ومراته وبنته
فضل:مساء الخير يا عمار بيه
انا:نورت يا فضل انت وعيلتك
داليا:بنورك يا عمار بيه
ريم بانبهار:بنورك يا عمار بيه
بعدها دخل محسن وعيلته وحصل نفس الكلام زي اللي مع فضل
في طرابيزة الفريق
إيلا:غريبة الملكة فرح وجماعة هنري بتعمل ايه هنا
سارة:ما دي الجماعة اللي كانت عايزة عمار يروح لهم واحنا في انجلترا
مونيكا:اكيد ناس مهمة اوي وعايزين شغل مهم وخصوصا الملكة فرح
عامر:يمكن لسه هنشوف
إيلا:انت تسكت خالص، انت زودتها اوي مع عمار واحنا جوا وقالك هالة خط احمر وانت بتستفزه قدمها
عامر:إيلا انا كنت بهزر معاه وهو عارف كده وبصراحة هالة جامدة اوي
سارة:غريبة كمان ان عمار مقعدها معاهم مع ان دي طربيزة العرافين
بعد شوية دخل عليا نديم السيوفي
نديم:مساء الخير يا عراف شكرا لدعوتك
انا:اهلا يا نديم ولا تحب اقولك يا رئيس التفاحة الحمراء
نديم بقلق:اللي يعجبك يا عراف، اعرفك بنتي خديجة ومراتي داليا
خديجة وهي مندهشة:مكنتش متوقعة انك صغير فالسن كده
انا:ليه يا خديجة مع اني اعرف عنك كل حاجة وانت معرفتيش عني حاجة خالص
خديجة بخوف بس مبينتش:عادي اللي يتعرف غير اللي يتقال مبروك للعروسة
داليا:زي ما سمعت عنك بظبط كاريزما وهيبة يا عمار بيه
انا:نورتوا
بعدها دخل عليا الجبالي وابنه
راشد:مبروك يا عراف
انا:شكرا يا راشد نورتوا اتفضلوا
في مكان برة قاعة الفرح بس في العزبة
صوت:احنا جاهزين يا باشا ونقدر نضرب الهدف و واضح لينا
جنكيز (التنين):كويس اوي اجهزوا وبعد 10 دقائق من دلوقتي عايزكم تضربوا الهدف بوضوح وركزوا
صوت:اؤامرك يا باشا مع السلامة
عند جنكيز التنين بعد ما قفل المكالمة
اكتشا:خير ياباشا بكلم مين وبتقوله هدف وركز
كولكان:نسينا نقولك صحيح مش احنا النهاردة بعتنا ناس مسلحة لفرح اخت العراف
اكتشا بقلق:ومين الهدف اللي هيموت
التنين:هتعرفي مع باقي الناس انا طالع اوضتي
وقام كمان كولكان خرج استغلت اكتشا الفرصة وقامت تتصل على رقم مصري هي على تواصل بيه بعد ما التليفون رن كتير
اكتشا:مبتردش ليه في حاجة مهمة اوي حياتك في خطر
انا:ليه يا اكتشا في ايه بظبط
اكتشا:في حد هيتقتل من عندك والرجالة محاوطة المكان معرفش مين الهدف بس أعتقد الهدف مش انت الهدف حد تاني
انا:جهزي هدومك واهربي من عندك اول ما تعرفي معني انك متعرفيش بالاغتيال من بدري يبقي بيشك فيكي سلام يا اكتشا مستنيكي
انا نديت صخر:في عملية اغتيال لحد مننا ومعرفش مين الهدف
صخر:احنا مامنين الدنيا كويس
انا:في قناصة يا صخر مركز علينا دلوقتي من غير ما تلفت الانتباه حاول توصل للقناصة بأسرع وقت قدامك 10 دقائق
عامر قام وجالي:في حاجة ولا ايه
انا:إيلا معاهم الجهاز صح اندهالي بسرعة بس براحة
ماسأل:في ايه يا عمار في حاجة
انا:لا مفيش متقلقيش زي مانتوا قاعدين
هالة قامت وجاتلي هي كمان وكانت إيلا داخلة عليا
إيلا:في ايه قولي
انا:في اغتيال هيحصل لحد من عيلتي بعد 10 دقائق ولسه جايلي الخبر حالا والمرادي الهدف مش انا ده احتمال كبير عايزك تحاولي تعرفي اشارة سلاح القناص او اشارة موبايله على بُعد قد ايه من هنا بس بهدوء لاننا متراقبين أكيد
هالة:يا نهار اسود ما تدخل العيلة جوا طيب مستني ايه
انا:لو عملت كده هلفت النظر ووقتها الضرب هيشتغل ومش هعرف احميهم كلهم
صوت المسؤول عن القاعة:نحب نرحب بالعراف الكبير وييطلع لينا هنا على الستيدج ويرقص رقصة مع مراته والعريس والعروسة
انا في سري:مش وقتك خالص يخربيتك
روحت عند ماسأل ولميس وخدتهم هما الاتنين وطلعت بيهم على الستيدج وبدات ارقص مع لميس وبعدين ماسأل وبعدين لميس وهكذا والكل كان مبسوط
عامر:عرفتي حاجة يا إيلا
إيلا:عامر المرادي في جهاز تشويش جامد ومعرفتش اوصل ليه
صخر:معرفناش عنه حاجة بس كده لازم نتصرف
عامر:صخر أمن العيلة على الطرابيزة كويس اوي وابعت حراسة حوالين المسرح عند عمار ومراتاته
صخر:اسف يا عامر بس الاؤامر باخدها من العراف
عامر بغضب:انا اخو عمار يا صخر نفذ الأمر بقولك
إيلا:انت ايه انت بتكلم جد انت اخو عمار العراف
عامر:مش وقت اندهاش يخربيتكم
بس في اللحظة دي صوت القاعة اتفصل بسبب عطل وركزت مونيكا مع صوت الهدوء وسمعت صوت تعمير القناصة
مونيكا:كله يخرج سلاحه بسرعة القناص هيضرب يا إيلا صخر ابعت الحراسة حالا
بس الحلو مبيكملش ولسه الحراسة بتقرب مني وصلت ضربة القناص لعندي على المسرح
هالة:عمااااااااااااااااار الحق
ماسأل:عمار الحقني لميس فوقي يا لمييييسسسسسسس
انا:لميس ليه وقفتي قدامي ليه
لميس:نصيب يا حبيبي ومكتوب ولازم هنشوف المكتوب انا بحبك اوي وكانت اسعد سنتين في حياتي وانت جوزي حبيبي اوعي تنساني يا عمار
انا:اسعاف بسرعة يا صخر اسعاااااااااف
لميس:مفيش وقت يا حبيبي ركز معايا انا بموت خلاص خلى بالك من نفسك بحبك
انا:لميس فوقي يا لميس يا لميس متسبنيش انا بحبك ومقدرش من غيرك يا لميس
نبيلة:لميس يا حبيبتي لميسسسسسس واغمي عليها
عامر:احموا العراف فورا ودخلوا العيلة كلها القصر بسرعة
هالة وهي منهارة بتشد ماسأل:قومي يا ماسأل قومي يلا
صخر:عمار لازم تدخل فورا القصر منعرفش الهجوم وقف ولا لا
انا بعصبية:ابعد يا صخر احسلك ابعدوا كلكم وشيلت لميس على ايدي وخرجت بيها ودخلتها البيت
تليفوني بيرن ورديت
الصوت:هههههههههههه المرادي عرفت أقهرك كويس اوي كل مرة تفلت من الموت بس المرادي موتلك حد من حبابيك وده ثمن مارتن ونوح يا عراف
انا:مش هسيبك يا جنيكيز مش هسيبك وهتشوف
هالة:الحقوووووو عمار وقع عمااااااااااار
أسيل وماسأل:عمار فوق يا عمار اسعاف بسرعة يا صخر
النهاية
في مكان جديد وغريب ومنعرفش عنه حاجة
بيدخل عمار العراف للمكان ده وهو هيبة وقوة وشموخ بشكل اكتر ومختلف عن قبل كده
الصوت1:أهلا بيك يا عراف.
الصوت2:أهلا بيك يا عراف.
الصوت3:أهلا بيك يا عراف.
الصوت4:أهلا بيك يا قائدنا العظيم.
العراف:أهلا بيكم في العهد الجديد !!!!!!!
انا:جاهزين للسفر يا شباب.
إيلا(الصوت1):جاهزة يا عراف.
تعالوا اعرفكم على إيلا أقوي هكر بنت شوفتها في حياتي متخصصة في اختراق الانظمة الأمنية لاي مكان او مبني قوي اتعرفت عليها في تركيا لما كنت بخلص مهمة هناك ...ملهاش علاقة بشغل الامن العام دي تبع فرقتي الخاصة
وصفة إيلا:بنت بشرتها خمرية وشعرها بني وطويل وعيونها بني غامق وشفايفها مرسومة بطريقة تخليك هتجنن وتأكلها طولها حوالي 170 سم وجسمها مشدود ورياضي وسكسي اوي بزازها حجمهم اكبر من الصغير بحاجة بسيطة ومشدودين لبرة ودائما حلمتها بارزة وواقفة في هدومها لانها مش بتلبس برا خالص وطيزها مرفوعة بسبب الرياضة ومشدودة ومعندهاش بطن اصلاً لانها بتحافظ على جسمها (مكنتهاش لسه ومعرفش هيجيلي مزاج ليها ولا لا) عندها 24 سنة.
إزيل(الصوت2):جاهز يا عراف.
تعالوا اعرفكم على إزيل بيخترق أي خزنة في العالم بأي شكل من الاشكال ومدرب على فتح اي خزنة حتى لو الكترونية بمساعدة من إيلا طبعا لانها مسؤولة الاختراق الأمني.
أتعرف على إزيل من الجزائر لما كنت بخلص شغل هناك للامن العام وبطبيعة شغلي اني اوقات بستخدم الهكر بنفسي واحد هناك عرفني عليه لاني كنت محتاج حاجات من مبني الأمن الجزائري إزيل عنده 30 سنة ومش متجوز بس بتاع نسوان وميقدرش يعمل حاجة مع حد في الفريق لانه عارف ان غضبي صعب ومش هيقدر عليه
مونيكا(الصوت3):جاهزة يا عراف.
تعالوا اعرفكم على مونيكا الايطالية اللي اتعرفت عليها وانا في اليونان بسبب الشغل برضو مونيكا حتة اجنبية طرية اوي الشعر الاصفر والعيون الزرقاء والجسم الابيض اللي بيلمع والبزاز الصغيرة الحلوة الطبيعية والعود الفرنساوي الاصلي فعلا وعندها 27 سنة.
عامر(الصوت4):جاهز يا عراف.
عامر بقي كان ضابط سابق في الامن العام وحب ينضم للفريق بتاعي وقتها لما ساب الشغل لانه بيعشق المغامرات ومجوز وعنده ***** وصاحب شركة من الباطن اللي زورتها وانتوا معايا.
انا:جهز الطيارة يا عامر لازم أكون في انجلترا خلال 3 أيام هخلص شوية حاجات في البيت وهرجع ليكم تاني ادربوا كويس اوي المرادي المهمة صعبة وجديدة عليكم.
الكل:تمام يا عراف جاهزين متقلقش.
ركبت الاسانسير وطلع بيه لفوق أيوة زي ما انت فهمت كده المبني تحت الأرض وده تمويه لاي حد يدخل المكان ورايا مش هيعرف اصلاً لان الزرار اللي بينزل للمبني مخفي بيظهر ببصمة صوباع الفريق وبصمة عين الفريق.
خرجت من المبني وركبت عربيتي الأودي Q7 وانا على الطريقي جاتلي مكالمة من فضل باشا ورديت.
انا:ايه الأخبار في حاجة ولا ايه يا فضل.
فضل اتصدم:مفيش حاجة بس قولت أقولك مبروك على العهد الجديد.
انا:تمام يا فضل ومتنساش ان العهد الجديد بيغير كل الناس فاهمني يا فضل.
فضل بخوف:أكيد فاهمك يا عراف، كمال باشا عنده علم بافعالك كده كده.
انا:انت وكمال وكمان اللي مشغلكم متعرفوش تعملوا حاجة يا فضل واللي عندكم أعملوه وانا مستني.
وقفلت السكة في وشه.
في مكتب فضل وهو قاعد مع محسن وكمال.
محسن:عملت ايه وكانت ردة فعله ايه.
فضل بكسوف:قفل السكة ومعجبهوش الكلام.
كمال:طبيعي يا فضل مانت رايح تهدد العراف اللي اصلاً الباشا ذات نفسه بيخاف منه بس مبين عكس كده لموا نفسكم انتوا الاتنين اليومين دول ومحدش يقرب من عمار العراف نهائي لحد ما نشوف الباشا هيعمل ايه.
الباب خبط وكانت سارة ودخلت.
فضل:ايوة يا سارة في حاجة.
سارة:بقدم استقالتي يا فضل باشا واتمني تقبلها.
محسن:ليه كده يا سارة مالك وليه بتقدمي الاستقالة اليومين دول بذات.
سارة:قررت أكون في العهد الجديد ومينفعش أكون مع العراف ومعاكم وانا مش هسيب عمار.
كمال:وافق على الاستقالة يا فضل وهي حرة في اختيارها.
فضل مضي على الاستقالة و وافق على استقالة سارة من مبني الأمن العام وخرجت من عندهم.
مسكت سارة التليفون واتصلت عليا وكان عندي علم بالي حصل بسبب قوتي اللي خدتها من أوزيس ومن ماسأل.
انا:مبروك على الاستقالة يا حلوة.
سارة متفاجئة:انت عرفت ازاي ده انا لسه خارجة حالا من مكتب فضل.
انا:عيب تسألي السؤال ده للعراف يا سارة وبعدين كنت عارف انك هتعملي كده.
سارة:حبيت اكون في العهد الجديد يا عراف.
انا:طب حضري نفسك علشان عندك سفرية كمان 3 أيام يا حلوة سلام.
سارة:سلام.
في قصر العراف (القاهرة)
ماسأل قاعدة في اوضتها ومخرجتش منها زي ما انا قولتلها وكمان لميس مولعة نار وهتشيط من الغضب ومخرجتش من اوضتها هي كمان لاني أمرتها بكده قبل ما امشي.
وصلت البيت ودخلت ولقيت أمي وسوزان ونهلة وسيلين تحت ومفيش حد تاني.
انا:مساء الخير يا جماعة.
سوزان:مساء النور يا حبيبي مبروك العهد الجديد يا بطل.
انا:**** يبارك فيكي يا ماما سوزان.
سوزان بفرحة:انت قولت ايه مسمعتش كويس عيد كده تاني.
انا:يا ماما سوزان ههههههه.
سوزان جريت على حضني وحضنتها وبوستها في خدها بوسة أبن لامه الثانية.
نهي:يابختك ياختي بيقولك يا ماما وانا يقولي يا نهي ههههههه.
انا:عيب عليكي ده انت الخير والبركة يا حبيبتي وبوستها هي كمان من خدها بوسة خالية من اي شعور تاني غير أنها امي.
سيلين:انا خوفت عليك وسمعت حاجات كتير مكنتش احب اسمعها عنك ممكن نقعد ونكلم علشان عايزة افهم حياتك ايه بضبط وشكلها ايه بضبط.
انا:حاضر بس بعدين وخلى بالك محدش بيؤمرني وبسكتله بس هسيبك لانك اختي الدلوعة وبراحتك انت والصغننة اللي هناك دي ما تقومي يابت وتجيبي حضن انت كمان.
نهلة بتجري:وجت في حضني هي وسيلين وبكده أطمنت عليهم.
نهي:عايزك قبل ما تطلع في أوضة المكتب ممكن.
انا:أكيد ممكن تعالى يا ماما وانتوا كمان تعالوا احنا عيلة واحدة وكلنا مش غرباء عن بعض (انا قرأت افكار امي علشان كده جمعتهم كلهم).
انا:هقولك انا بدل ما تتعبي نفسك مين هي ماسأل واجوزتها ليه وانك رافضة الموضوع.
نهي مصدومة:انت عرفت ازاي اني عايزك في كده وبفكر في كده عمار انت دخلت الجبل صح.
انا:صح يا نهي وحصل اللي فهمتيه.
سوزان:يعني ماسأل هي ميثاق العهد الجديد صح.
انا:صح يا سوزان وقابلت ايفسون كمان.
نهلة:احنا مش فاهمين حاجة ياريت حد يفهمنا بيحصل ايه ومين ماسأل الحلوة دي اللي الواحد بيشوفها بيريل على نفسه وبيرتاح ليها ههههههه.
نهي:ماسأل تبقي جنية يا نهلة.
نهلة بخوف:احا نعم، اسفة بس اتصدمت ماسأل جنية وازاي بنشوفها اصلا.
انا:ماسأل بشرية زينا زيها ومش جنية ولا حاجة بيضحكوا عليكي يابنتي ما اديكي سلمتي عليها وشوفتيها بنفسك
ماسأل بنت راجل مهم اتعرفت عليه وحصل بينا اتفاق وشغل وعجبتني واجوزتها.
سيلين:اتمنالك السعادة هي فعلا حلوة وتستاهل وفعلا على رأي نهلة الواحد بيرتاح ليها على طول بس هتعمل ايه مع لميس.
انا:هصالح لميس بطريقتي متشلوش هم حاجة انتوا ينفع اطلع انام بقي.
الكل:اطلع يا حبيبي.
انا:اه صحيح ايمان ومي ونبيلة ونهال فين.
نهي:ايمان في اوضتها هي وبنتها، ونبيلة ونهال أكيد مع لميس لان من وقتها منزلوش خالص.
سيبتهم تحت وطلعت الاوضة عند ماسأل الأول
وأول ما دخلت من الباب لقيتها قامت مع على السرير وصحيت
ماسأل:وحشتني اوي كل ده سيبني لوحدي.
انا:حقك عليا بس كان عندي حاجة مهمة لازم تخلص.
ماسأل وهي بتقرب من ودني:مبروك العهد الجديد يا حبيبي.
انا باستغراب:وعرفتي ازاي يا روحي بالعهد الجديد.
ماسأل:حلمت بأيفسون وهي بتقولي، اه انا فقدت قوتي وبقيت بشرية بس لسه اقدر اتواصل مع العالم بتاعي عن طريق الاحلام.
انا:ماشي يا حبيبتي فهمت كلتي ولا لا.
ماسأل:لا ماكلتش حاجة مستنياك تيجي ونأكل سوا.
انا:طيب هقوم أكلم مع لميس وشوية وممكن اخدكم ونخرج نأكل برة لو لقيت لميس مش قافشة اوي هههههههه.
ماسأل:حد يكون مجوزك ويقفش دي هتكون خسرانة، بقولك ايه ما تسيبني انا أكلم معاها تكون انت خدت شاور وريحت وهاجي ابلغك عملت ايه.
انا:ماشي فكرة حلوة على الاقل هريح دماغي شوية.
دخلت الحمام وماليت البانيو ونمت فيه وفعلا غمضت عيني وماسأل كانت خرجت وراحت عند لميس وانا سرحت وافتكرت كل حاجة من يوم ما بقيت فاهم كل حاجة لحد اخر لحظة حصلت بيني وبين ماسأل دلوقتي قد ايه المسؤولية كبرت عليا وخصوصا بعد بداية العهد الجديد ودلوقتي الكل مستني الخطوة التانية من العراف هيعمل ايه بظبط ولازم تسمع وتكسر الدنيا علشان الكل يخاف.
معرفتش عد قد ايه وانا بفكر وكل ده بأخد شاور لحد ما لقيت باب الحمام بيتفتح عليا في اوضة ماسأل ولقيت لميس وماسأل بلبس البيت العادي داخلين عليا الحمام ولميس مبسوطة.
ماسأل:ارتحت ولا محتاج حاجة يا حبيبي.
انا:لا انا تمام وجسمي ارتاح وفك المهم بقيتوا حلوين مع بعض خلاص.
لميس:اه حلوين مع بعض متقلقش المهم تكون مرتاح.
انا:طب كويس اجهزوا بقي هنخرج نتعشي برة يا حلوين انتوا.
لميس وماسأل جروا يجهزوا وكانوا فرحانين اوي.
مسكت اللاسلكي وبلغت صخر انه يجهز هو ورجالة الموت ويحضر عربيتين غير عربيتي.
صخر:اؤامرك يا عراف.
رعد:هو خارج تاني ولا ايه.
صخر:اه يا رعد، بس انت بتسأل ليه.
رعد:لان العراف أعلن العهد الجديد وحياته بقيت في خطر أكتر من الاول يا صخر لازم نحلى بالنا.
صوت:الي قائد رعد في شخص على البوابة.
رعد:مين عندك يا سعد.
سعد حارس البوابة:استاذة سارة ضابط الأمن العام.
رعد:دخلها يا سعد بعد التفتيش من ياسمين. (متستغربش ياسمين تبعي من شركة حراسة لتفتيش الستات والبنات).
دخلت سارة وقعدت مع امي تحت وانا جهزت ولبست ونزلت لقيت ماسأل و لميس تحت.
انا:أهلاً يا سارة قدمتي استقالة بقي وهتوجعي دماغنا.
نهي:نعم هي قدمت استقالة ليه، ليه كده يابنتي.
سارة:عايزة اكون مع عمار في الشغل بتاعه.
ماسأل ولميس في نفس الوقت:اتلمي بدل ما نقوملك ههههههه.
سارة:ههههههه متخافوش ده انا اللي هنقلكم الأخبار هههههه.
ماسأل:كده حبيبتنا وكفاءة.
انا:انت اطورتي خالص بقيتي تقولي كفاءة كمان ههههه.
سارة خدي مفتاح فيلا من رعد واقعدي فيها الأيام الثلاثة اللي قولتلك عليهم وادربي يا سارة خلى رعد يدربك.
سارة:حاضر همشي اجيب هدوم من البيت وارجع تاني.
انا:تمام ثواني، في اللاسلكي: تعال يا رعد.
رعد بعد دقيقة:اؤامرك يا عراف.
انا:هتبعت 2 من عندك حراسة مع سارة هانم لحد بيتها ويطلعوا معاها لفوق لحد ما تخلص ويجيبوها وتيجي ومتركبش عربيتها ابعتهت بعربية مصفحة من بتوعنا.
رعد:اؤامرك يا باشا حالا تتنفذ.
سارة:عمار مفيش داعي لكل ده انا مش في خطر ولا حاجة.
انا:ياريت بعد كده اسمع كلمة حاضر بدون جدال منك.
سارة بكسوف:حاضر.
انا:يلا احنا بقي يا ماسأل انت ولميس علشان عايز ارجع انام ورايا شغل الصبح.
خرجنا أنا ولميس وماسأل وقعدنا في مطعم مشهور بس طبعا اتحجز كله بأسمي على حسابي لان محبش يكون حد عاملي جمايل خالص.
لميس:مبسوطة انك كبرت وبقيت مسيطر على كل حاجة كده بس الاهم من ده كله تفضل جنبنا بخير وسلامة.
انا:بحبك زي أول يوم عرفتك فيه ووجود ماسأل مش هيغير من حبي ليكي بالعكس انا بحبك بطريقة وهي بطريقة تانية.
ماسأل:وانا كمان بحبك اوي وانت عارف من قد ايه بحبك ومقدرش أعيش من غيرك ووافقت على كل حاجة علشانك.
في مكان بعيد منعرفش عنه حاجة
سرداب موجود تحت الأرض في إنجلترا وكان موجود 5 أشخاص وكان باين إن كلهم من بلاد مختلفة وكان معاهم شخص خامس باين من ملامح وشه أنه شخص قوي جدا وكانو كالاتي:
اقوي شخص كان اسمه الملك هاري ملك إنجلترا السابق واقوي ملك مر علي تأريخ إنجلترا كان شكله طويل وليه دقن بيضاء اوي وعينيه خضراء وجسمه معضل.
تاني شخص كان ألب رئيس اسبانيا السابق شخص قوي وبرضو جسمه وسط معضل مالهوش دقن بس عينيه زرقاء وكمان شعره طويل
تالت شخص كانت الملكة كاترين ودي قمر بجد، طولها حوالي 165 سم وبزازها مرفوعة وطيزها برضو مدوره وشفايفها تجنن بصراحه جسمها جبار وعينيها عسلي حلوة أوي ملكة فرنسا سابقاً
الشخص الرابع رئيس دولة فرنسا مايكل وباين من شكله أنه قوي جدا وعريض العضلات وطويل الشعر وبيحب يبارز بالسيف أوي
الشخص الخامس كانت الملكة فرح من أصل عربي ولبسه التأج الملكي عيونها خضراء وبزازها مدوره وطيزها عريضة وشفايفها بتلمع من حلاوتهم وباين إن ليها هيبه في الاجتماع ده لانها ملكة البرازيل حالياً
الملكة فرح:عندنا اخبار عن وجود خطر قادم لينا الفترة الجاية بس منعرفش طبيعة الخطر لسه.
مايكل رئيس فرنسا:متقلقيش يا فرح اي حد هيدخل انجلترا هيكون عندنا علم بيه قبل حتى ما يفكر يركب الطيارة من بلده انجلترا اليومين دول مش مستحملة اي مشاكل كفاية اللي فيها ولا ايه يا هاري.
هاري ملك انجلترا السابق:بص يا مايكل حالياً ملكة انجلترا هي وابنها العبيط مبوظين الدنيا بس لازم نعزلها عن الحكم وارجع مكاني تاني بس محتاجين حاجات كتير علشان نقدر نعمل كده محتاجين شخص قوي ويقدر يقف قدام الملكة.
كاترين ملكة فرنسا سابقا:انا مع قرار هاري لازم الدنيا ترجع تستقر شوية وحاليا احنا محتاجين نكون ايد واحدة علشان نقدر نواجه اي خطر جاي لينا وكمان نحمي اعضاء التنين والتفاحة الحمراء اللي موجودين في كل دولة.
الملكة فرح:عندكم حق كلكم سبوني أفكر وهرد عليكم ولو وصل لحد فيكم خبر يبلغنا فورا وهنتقابل هنا برضو.
في قصر العراف (القاهرة)
رجعت البيت وكنت هايج اوي على لميس وماسأل
انا:بقولكم ايه احنا مش هنام هنا تعالوا معايا.
خرجت وخدت مفتاح من الفيلل التانية (لكل فيلا 2مفتاح) فتحت فيلا منهم وكانت الدنيا ضلمة وتمام التمام.
ماسأل:جينا هنا ليه يا عمار.
انا:كل واحدة فيكم تطلع تأخد شاور وتجهز علشان انا هايج عليكم يا لبوة انت وهي يلا وضربتهم على طيازهم طلعوا جريوا وهي بتترج وراءهم احححححح عليهم ناااار.
دخلت الاوضة وخدت شاور سريع وظبط حالي وبعد دقائق لقيت ماسأل ولميس داخلين عليا وكل واحدة لابسة لانجيري قصير يدوب مغطي طيزها بالعافية ماسأل لبسة أسود على بشرتها البيضاء وكان يجنن عليها ولميس لابسة نبيتي على بشرتها الخمرية وكان يجنن عليها اوي
انا:وااااااو شكلكم يجنن يا قلبي ايه الجمدان ده.
ماسأل:عيونك اللي حلوة.
لميس:نجنن علشان احنا بتوعك وبس.
وبدأت ماسأل تحسس على جسم لميس وتقرب من شفايفها وتبوسها احححح عليهم ماسأل فهمت دماغي عايز منهم ايه من غير ما أكلم ولميس مستغربة وخايفة مني بس لما لقتني ساكت سابت نفسها لماسأل وبدأت هي كمان تحسس على بزاز ماسأل الطرية وداخلين في بوسة مع بعضهم وبياكلوا لسان بعض وكل ده وانا على سريري وزبري قايم قدامي عليهم.
ماسأل نزلت للميس اللانجيري وقربت من بزازها تمصهم ولميس خلاص بتنهار منها.
انا:تعالوا يا لميس.
قربوا عليا ودخلت لميس لعندي وقلعتني الشورت وخرجت زبري ومسكته هي وماسأل وبدأوا يمصوا في زبري واحدة ماسكة الرأس والتانية بتمص في الطول بتاعه بببضاني احححح تجننوا يا لبوة انت وهي اي الجمدان ده ااااااه نار من لسانك يا ماسأل وقربت دراعي من ماسأل وطيزها وبدات ابعبص فيها وهي عمالة تطلع اصوات مكتومة اااااه
قربت من ماسأل وشديتها عليا ولمست شفايفها في بوسة عميقة وفضلت ابوس في شفايفها الطرية الفراولة دي وشديت شفيتها التحتانية وبشدها بشفايفي وبمصها اوووي جامد.....ماسأل جسمها ساح وبقيت نار في ايدي سيبتها بس ايدي شغالة تحسيس على جسمها وشديت لميس لعندي وبوستها فس في شفايفها الكريز دول وفضلت أكل في شفايفها وامصها وامص لسانها وخلاص الاتنين بقوا زي الزبدة السايحة في ايديا.
قربت لميس على السرير ونيمتها على ضهرها ونزلت بوس ولحس في رقبتها وهي...اااااه وحشتني يا عمار ااااااه جسمي نار بجد بسببك وحشتني اووي يا حبيبي اوعي توقف.
وانا مش سايب فيها حتة غير وانا بلحسها وبأكلها بشفايفي وبمصها على لحمها اللي يجنن ده وايدي شغالة تحسيس في كس ماسأل وماسأل ايديها بتحسس على بزازها وشوية على جسم لميس.
ماسأل:وحشك اوي كده يا لبوة.
لميس:اوي يا ماسأل بيعرف يمتعني اوي دكر معايا.
سيبتهم يكلموا وقربت من لحم صدر ماسأل الحلو ونازل بلساني على بزها الحلو ده لحد ما وصلت للحلمة الوردي اللي تجنن دي ونفخت عليها نفسي السخن وشديتها بسناني لبرة ومصتها اووووي.....وماسأل بتموت ااااااااااه يا عمار براحة على بزازي احححححح تجنن يا حبيبي تجنن اووووي كمل مص ورضاعة من بزاز حبيبتك احححححححح،.... هأكل بزازك يا قمري انت وبدأت ارضع من بزازها بشكل دائري واشفوط حلمتها لجوا بوقي وبرضعها اووووي سيبت بزاز ماسأل وروحت أرضع من بزاز لميس الحلوين اللي بحبهم أكتر لان طعمهم أجمد وفضلت بشد حلمتها جامد بسناني وهي اااااااه براحة يا عمار ونبي ااااااااه انت عنيف اوي انهاردة وماسك ماسأل من حلمتها التانية بايدي وبضغط عليها براحة خالص لانها طرية وواقفة اوي.....ااااااااااااه يا عمار براحة يا حبيبي بزازي تعبانة ااااااااه مش قادرة كسي ولع انزل لعنده بقي.....اهدي يا ماسأل متستعجليش انا هنيكك في كل جسمك الطري ده.
خرجت الحلمة اليمين من بوقي وسيبت لميس ودخلت حلمة ماسأل الشمال في بوقي وبضغط عليها براحة وفي نفس الوقت بشفوطها لجوا بوقي وبسحبها اووووي وبمصها وبرضعووووو اووووي ولميس وماسأل نار تحت مني برضع من بزازهم الحلوين دووول.
ونزلت بلساني على بطنها وبحركه براحة خالص وشويه ونزلت على كسها الكس الوردي الفراولة الجميل ده.
ومسكت زنبورها وقعدت امص فيه وهى فى دنيا تانيه
وعماله تنزل احلى شهوه من كسها وتئن وتتاوه وانا عمال ارضع زنبورها.
وهي احااااااااااااا يا حبيبي الحس اوي الحس كسي جامد خليني اجيبهم اااااااااااااه كسي نار يا عمار كسيييي.
فضلت الحس في كس ماسأل واشفط شفايف كسها اللي بخيرها دي بتاع ربع ساعة مش قادر اسيبه وماسك كس لميس تحسيس وبعبصة لحد ما هي كمان جابتهم على ايدي بس لسه عايز أكل كس لميس الجامد ده خرجت لساني وهو غرقان من عسل ماسأل وحطيت ايدي علي كسها وقربت لساني من لميس وفضلت ألحس في كسها واشد زنبورها اوووي لبرة وهما اصواتهم غرقت الفيلا كلها وكل ده ومعايا لبوتين اجمد من بعض تحت مني.
شديت ماسأل لتحت مني وقربت زبري من كسها وبدأت أفرش كسها من أول زنبورها الواقف لحد تحت طالع نازل وهي اااااااه اااااااحححححح يا عمار كسي بقي نار نكني اوي بجد بقي ااااااااااه مش قادرة دخله ولميس قايمة بالواجب وماسكة بزاز ماسأل رضاعة ومص.
روحت منيمها على بطنها وقعدت ابوس فى ضهرها واحسس عليه وعلى كتافها وعلى رقبتها وعلى طيزها الجامدة الطرية.
وقعدت ابوس فيها واحسس عليها وفتحت فلقتين طيزها وحطيت فيها لسانى وقعدت الحس واشم انضف انسانه ممكن الواحد يقابلها لانها دائما مهتمة بنفسها وقعدن ارضع في خرم طيزها والحسه واحط لسانى جواها والحس الفلقتين من بره وابوسهم واعضهم واحسس وارضع والحس وهي ااااااااه مش قادرة حرام عليك نكني بقي ااااااااه
قمت مدخل زبري كله مرة واحدة في كس ماسأل وبدأت انيكها رايح جاي في كسها الغرقان والحلو ده وكان فعلا كسها يجنن اووووي وهي ااااااه كسي نار يا عمار زبرك بينهش في لحم كسي ااااااااه يا حبيبي ممتعني اوي دخله يا عمار.
وروحت زانق زبرى على زنبورها ونمت فوقها وانا بحك زبرى فى زنبورها لحد اما ارتعشت ومسكت فيا جامد وغرست ضوافرها فى ضهرى وحسيت انها مش حتبطل تشهق وهى بتنزل شهوتها اللى تاني مره تيجى بالطريقة دي شلال خارج من كسها
فضلت انيك في كسها واجننها اكثر وارزع في كسها وهي كسها كله سوائل وبيلمع من عسلها فضلت على الوضع ده بتاع نص ساعة انيك في كسها وافرشه وهي خلاص هتموت مني لحد ما نطقت كفاية يا عمار ابوس ايدك انا تعبت بجد ونزلت 5 مرات وانت مفيش فائدة كويس ان لميس موجودة تشيل عني خرجه بقي اااااااااه كفاية بجد هموت حطه في كس لميس يا حبيبي
قربت من لميس وقولتلها جاهزة يا لبوتي تشيلي عن اللبوة التانية شوية.
لميس:جاهزة اوي يا دكري يلا بقي دخله كسي جاهز اصلاً
قربت رأس زبري من كس لميس وضغط على فتحة كسها لحد ما دخلت رأس زبري وهي ااااااااااااه كبير اوووي ورأسه كبيرة هيفشخني، عمار زبرك حاسة انه بقي أكبر من الاول ااااااااه كنتي مستحملة ازاي يا ماسأل اااااااااه كسي يا عمار براحة يا حبيبي وفضلت رايح جاي في كسها اللي يجنن ده وعسلها مغرق زبري وهي اااااااااه براحة يا عمار اااااه ابوس ايدك نكني متعني بزبرك الحلو ده اححححححح نيك كسي يا حبيبي اححححح وفضلت انيك فيها بتاع نص ساعة هي كمان لحد ما حسيت اني هجيبهم وهي كانت جابت 3 مرات ولا اكتر
قومي يا حلوة منك ليها علشان هجيبهم قاموا الاتنين ركعوا على الارض وكل واحدة ماسكة بزازها ومقربين من بعض اووووي ومسكت انا كمان زبري وحركته شوية ونطرتهم على بزازهم وكل واحدة من التانية فضلت ترضع وتلحس لبني من على بزاز التانية وكان شكلهم يجنن ولاد الجامدين مع بعض ولسه زبري واقف وناشف عليهم بس خلاص هما مبقوش قادرين.
ماسأل:عمار انسي انا بجد كسي مبقتش حاسة بيه اياك تدخله تاني ههههههه.
لميس:مش بقولك قوتك زادت الأول كنت قوي بس دلوقتي بقيت أقوي كمان واحنا مش حملك كفاية عليك مرة يا عمار بقالك ساعة ونص بتنيك فينا هههههههه كسنا اتهري يا حبيبي.
انا:ماشي يا جزمة انت وهي هو انا طلبت منكم حاجة تعالوا في حضني علشان ننام وانتوا حلوين وجامدين كده.
خدتهم في حضني هما الاتنين وكل واحدة تبوس فيا شوية وتقولي بحبك بجد ومبسوطة اوي وكويس انك خلتنا نمارس مع بعض احنا التلاتة.
انا:بس الكلام ده ميكررش من ورايا لما هحب اجمع بينكم هنعملها غير كده هنبقي طبيعين.
لميس:أكيد طبعا يا حبيبي.
ماسأل:متقلقش مليش في البنات يا حلو انت هههههه.
وروحنا في
النوم بس قبل ما انام كنت واثق ان في خيال حد بيراقبنا يا تري مين
الي اللقاء في الجزء الثاني من السلسلة الثالثة
️
الجزء الثاني
وقفنا المرة اللي فاتت عند
ماسأل:عمار انسي انا بجد كسي مبقتش حاسة بيه اياك تدخله تاني ههههههه.
لميس:مش بقولك قوتك زادت الأول كنت قوي بس دلوقتي بقيت أقوي كمان واحنا مش حملك كفاية عليك مرة يا عمار بقالك ساعة ونص بتنيك فينا هههههههه كسنا اتهري يا حبيبي.
انا:ماشي يا جزمة انت وهي هو انا طلبت منكم حاجة تعالوا في حضني علشان ننام وانتوا حلوين وجامدين كده.
خدتهم في حضني هما الاتنين وكل واحدة تبوس فيا شوية وتقولي بحبك بجد ومبسوطة اوي وكويس انك خلتنا نمارس مع بعض احنا التلاتة.
انا:بس الكلام ده ميكررش من ورايا لما هحب اجمع بينكم هنعملها غير كده هنبقي طبيعين.
لميس:أكيد طبعا يا حبيبي.
ماسأل:متقلقش مليش في البنات يا حلو انت هههههه.
وروحنا في النوم بس قبل ما انام كنت واثق ان في خيال حد بيراقبنا يا تري مين
الخيال اللي جاي على لسانه
كنت نائمة في امان ومضلمة الدنيا كلها واخترت انام في الاوضة اللي تحت وقولت بلاش أطلع فوق لاني بخاف انام لوحدي اصلاً خرجت هدومي من الشنط وحطيتها في الدولاب ونمت بعد ما خدت شاور ولبست قميص نوم قصير.
بس قلقت من نومي على صوت عالي وواحدة عمالة تقول ااااااااه نكني جامد....بصراحة قولت اني بحلم خصوصا اني مطلقة من فترة ومحدش لمسني وبصراحة كمان هجت أوي لان صوت الراجل والست كانوا نار بجد قولت أقوم اشوف في ايه يمكن بتهيألي ولا حاجة.
خرجت من الأوضة وطلعت على السلم واحدة واحدة ولقيت أوضة من الأوض منورة قربت منها ولقيت قدامي عمار وماسأل ولميس عاملين حفلة نيك جماعي مقدرتش أمسك نفسي قعدت اتفرج من بعيد عليهم وهما رادين الباب مش قافلينوا ولقيت ايدي بتحسس على كسي محستش بنفسي عمار كان جامد اوي وزبره كبير وحلو اوي ويابختهم بيه داخل طالع في كسهم وانا نار هنا لوحدي فضلت أحسس على كسي وانا بتخيل ان زبر عمار الكبير والعريض ده بيدخل في كسي لحد ما تعبت ساعة ونص واقفة بهري في كسي لحد ما هما خلصوا مع بعض وكان عمار لسه زبره ناشف كمان احاااااااا على كده يابختهم بيه يارتني معاهم كنت زماني اتناكت من الزبر الجامد ده جريت على طول على اوضتي ونسيت اني غرقت الدنيا عسل تحت مني عند باب الأوضة ومعرفش حد فيهم شافني ولا لا ودخلت السرير ونمت.
صحيت تاني يوم الصبح وانا وسط المليطة كلها ماسأل على يميني ونايمة ملط وجسمها يجنن ولميس على شمالي وجسمها يجنن هي كمان بس الواحد وراه شغل وحاجات مش هيقضي كل يوم وطول اليوم نيك وبس
انا:لميس اصحي يلا انت وماسأل والبسوا الهدوم كاملة علشان نخرج.
ماسأل:حاضر يا عمار هقوم ده انت فصيل جسمي مكسر سيبنا ننام.
انا:ارجعوا الفيلا ناموا علشان اطمن عليكم يلا قوموا.
قمت لبست وهما كمان لبسوا ونزلت خرجت من الفيلا ورجعت القصر بتاعي الاساسي بس منستش اللي شوفته.
وانا نازل حسيت بمادة على باب الاوضة وقبل ما اصحي ماسأل ولميس لمست المادة دي وعرفت انها عسل من كس حد ولميس وماسأل مخرجوش اصلاً شكيت ان في حد هنا في البيت وافتكرت انه احا عليا انا قولت لرعد يدي لسارة مفتاح فيلا يمكن هي كمان هنا نزلت اشوف الدنيا تحت لان الأوض اللي فوق فاضية وفعلا لقيت سارة نايمة عريانة وكسها رطب
سارة جسمها واحدة ميلف رياضية يمكن في يوم نوصفه وندوقه، قفلت الباب وسيبتها زي ما هي ومشيت ولا اكني عرفت.
في قصر العراف (القاهرة)
طلعت خدت شاور وماسأل راحت اوضتها تنام ولميس نفس الكلام.
انا:صباح الخير يا نهي يا بطل انت.
نهي:يخربيتك بقالك شهور مدلعتنيش اصلاً ده انا نسيتك يابني.
انا:هو انا اقدر انساكي يا حلوة انت وحشاني اوي اوي يا مدلعة انت.
نهي:اتلم اخواتك وسوزان والناس كلها هنا ومش هيحصل حاجة.
انا:براحتي انا يحصل او لا وانت عارفة مجنون واعملها.
نهي:عارفة يا مجنون بس اتلم رايح فين على الصبح كده ومراتاتك الاتنين نايمين كل ده ليه.
انا قربت من ودنها:مكسرين من نيكة بليل هههههه يا بطل انت.
نهي:يخربيت قلة أدبك احترم نفسك انا امك يا جزمة.
انا:حاضر، ماما على فكرة انا هسافر بكرة كام يوم وهرجع عايزك تكوني عيني هنا.
نهي:هتروح فين يا حبيبي عرفني طيب.
انا:انجلترا بس متقوليش قدام حد يا نهي يلا سلام.
خرجت من الفيلا واتصلت على عامر
انا:انت فين يابني.
عامر:احا ما احنا في المقر يا عمار مانت عارف اننا بنتمرن وهناك.
انا:تمام انا جاي سلام.
صخر:على فين يا عراف.
انا:عايزك لوحدك وبس تركب جمبي في العربية ومسمعش صوتك طول الطريق ولا تقولي حراسة ولا نيلة
صخر:حاضر هههه.
خدت صخر وسوقت لمقر الفريق بتاعي وصلنا بعد ساعة ونص.
صخر:احنا هنا ليه.
انا:هتعرف كل حاجة بعد شوية يلا أنزل.
نزلت لتحت وركبنا الاسانسير واتعرف على بصمة عيني وايدي.
إيلا:نورت يا قائد وجيت في وقتك.
انا:خير في ايه يا مصيبة ارغي.
إيلا:ولا حاجة وحشتني ياعم ههههههه.
عامر:كل مرة تفتكر في حاجة وإيلا تضحك عليك برضو هههه.
انا:ماشي يا خفة انت وهي أعرفكم على صخر قائد الحراسة ودراعي اليمين.
مونيكا باعجاب:ازيك يا صخر نورتنا في المقر.
صخر:مبيردش مستني أؤامر مني.
انا:رد يا صخر عادي وأعتبر نفسك الفرد الخامس زيك زيهم وقت ما نكون هنا.
صخر:بنورك يا......
مونيكا:اسمي مونيكا يا اسمراني انت.
انا:صخر من رجالة الجحيم يا مونيكا.
مونيكا:مش فاهمة قصدك ايه يعني.
انا:هتزعل لو فهمتهم رجالة الجحيم نظامهم ايه ولا تحب تستأذن.
صخر:مقدرش ازعل منك وكمان ده شرف لينا مش زعل.
انا:رجالة الجحيم رجالة مخصية بدون خصية والعضو الذكري مبيقفش عندهم يا مونيكا فاتلمي وأهدي هههههه.
مونيكا بصدمة:احا كل الجسم ده ومعندهوش بتاع يقف يخسارة انت منك *** انت حد يعمل كده في الناس ههههه.
انا:رجالتي بتحب كده علشان يكون ولاءهم الأول والاخير للعراف مش للنسوان ويضعفوا.
إيلا:سيبك منها يا عراف وعرفنا المهمة ايه الدنيا وهنعمل ايه بظبط.
اقعدوا كلكم طيب يلا علشان الاجتماع هيبتدي
أول حاجة والمهمة هي تأمين السفر يا صخر.
صخر:تمام يا عراف متقلقش هتلاقي رجالة الموت في انتظارك وحمايتك هناك.
انا:يسافروا من النهاردة يا صخر في طيارة خاصة مش عايز مخلوق يعرف ان رجالة العراف في انجلترا وبخصوص الفيلا وكده عايزك تلبس رجالة الجحيم بعضهم لبس رجالة الموت مش عايز حتى أهل بيتي يعرفوا حاجة.
صخر:اؤامرك دقائق وتتنفذ عن اذنك.
إيلا:واحنا يا عراف هنعمل ايه بظبط.
انا:زيارتنا وراها هدفين يا إيلا الهدف الأول وهو انتهاء الشغل المطلوب منكم وهتعرفوه هناك والهدف الثاني يخصني انا وهتعرفوه برضو هناك المهم عايز الكل يجهز علشان هتسافروا انتوا كمان النهاردة بس مش عايز مخلوق يعرف انكم هناك سمعاني يا مونيكا يعني ولا خروج ولا اي حاجة.
مونيكا:حاضر يا عراف متقلقش.
إزيل:طب وانت هتحصلنا أمتي وهنقعد فين.
انا:هسافر ليكم بكرة بليل متقلقوش وهتقعدوا في بيتي اللي هناك في الجبل صخر عارف هيعمل ايه وهيأمنكم ازاي.
عامر:اشمعنا رجالة الموت هتسافر وانت عايز الوضع يبقي في امان وسكوت.
انا:هتعرف بعدين متسألش حاجات كبيرة عليك يا عامر.
قومي يا إيلا معايا هنتدرب انا وانت عايزك نخترق مبني الامن العام في أقل من 5 دقائق جاهزة.
إيلا:جاهزة يا عراف يلا بينا.
وقعدت انا على جهازي وإيلا على جهازها وبدأنا عملية الهاكينج وفعلا بعد 3 دقائق بظبط اخترقنا مبني الأمن العام وقطعنا الكهرباء عنه وقفلنا البوابات عليهم كمان.
وسيبنا علامتنا على السيستم (عين حورس).
في مبني الأمن العام.
موظف من البرمجة:يا فندم يا فندم بنتعرض للاختراق وم قادرين نوقف الهجوم.
محسن:اتصرفوا بسرعة لازم نمنع الاختراق ازاي مبني الامن العام يخترق اتحركوا.
حاولوا الموظفين كلهم واقوي ناس عندهم توقف الهجوم اللي بيحصل مقدرتش وكنا خلاص اتمكنا من كل حاجة والكهرباء قطعت عليهم.
فضل دخل عليهم:بيحصل ايه هنا وليه الكهرباء قطعت.
محسن:هجوم من هكر على السيستم وبنحاول نوقف اللي بيحصل بس الكهرباء قطعت ومش عارفين نتصرف.
فضل:شغلوا مولدات الكهرباء بسرعة.
اشتغلت فعلا مولدات الكهرباء وقدرت الموظفين تدخل على السيستم بس لقونا خلصنا وسايبين علامتنا.
الموظف:دي جماعة حورس يا فندم.
فضل:عرفت منين حددت مكانهم..؟
الموظف:لا يا فندم بس سايبين علامتهم في السيستم.
فضل:جماعة حورس، بس غريبة انهم يخترقوا مبني الأمن العام عندنا.
محسن:مين دول يا فندم.
فضل:أقوي جماعة هكرز في العالم ومنعرفش عددهم ولا اي معلومة عنهم لحد دلوقتي غير انهم بيستخدموا عين حورس شعار ليهم.
عندي في مقر القيادة بعد مرور 4 ساعات
إيلا:لسه سريع زي مانت متغيرتش ابداً.
انا:وانت لسه حنينة زي مانت وقولتلك بلاش اللي في دماغك ده.
إيلا هكمل بس إزيل قطع الكلام:انا جاهز وكل المعدات والادوات جاهزة كمان.
صخر:رجالة الموت متجه دلوقتي لركوب الطيارة يا عراف واستبدلت رجالة من الجحيم ولبستهم زيهم خلاص.
انا:جهز الطيارة التانية للفريق وتخلى بالك منهم كويس وتوديهم بيت الجبل هناك وتستاني هناك انت ورجالة الموت عايزك تستقبلني في المطار لاني مسافر بشكل رسمي وطبعا رجالة الموت تغير لبسها لبدل وشياكة.
عامر:ما تخليني معاك ونسافر سوا.
انا:مينفعش لانك عنصر مهم في الفريق وكمان انا سفري هيبقي بشكل رسمي مش زيكم.
اشوفكم على خير يا جماعة ومتقلقوش عليا هكون عندكم بكرة بليل.
خرجت من مبني المقر وركبت عربيتي وطلعت تليفوني عملت مكالمة مهمة.
انا:عايزك تقابلني في العنوان ده ...... بعد ساعة تمام.
الصوت:في حاجة ولا ايه واشمعنا العنوان ده.
انا:مفيش حاجة انا في طريقي لهناك اهوو.
بعد مرور ساعة وصلت للمكان ودخلت والدنيا كلها تمام
ولقيت الشخص نازل قدامي من على السلم.
انا:منورة يا روحي انت.
نهي:بنورك يا حياتي فهمت من مكالمتك انت عايز ايه.
انا:وحشتيني يا حلوة هاخد شاور وجايلك استنيني في الاوضة.
دخلت الاوضة بعد الشاور ولقيت نهي لبسة قميص بيبي دول يجنن عليها.
انا:واااااااو تجنني يا لبوتي انت وحشتيني اوي يا نهي
قربت لعندها ومسكت شفايفها وبوستها من شفايفها اوي وفضلت الحس في لسانها وشفايفها جامد فراولة بتتأكل هي ولميس شفايفها حكاية ونيمتها مكاني على السرير وفضلت امص في شفايفها وأكل فيهم وهي ساحت على الاخر.
جسمها نار لبوة اوي تحت مني وسايحة على الاخر
ااااااه يا حبيبي وحشتيني اوي بقالنا كتير مقربناش من بعض وانا تعبانة اوي بس ماسكة نفسي عنك.
نيكني يا عمار نيكني يا حبيبي، تعالى يا لبوة افرضي ضهرك ومسكت حمالة قميصها ونزلتها براحة لتحت بسناني وفضلت ابوس واكل في لحم كتافها وانزل براحة على بزازها الجامدة دي والطرية اوي زي الچيلي بظبط وهي بتخرج احلى موسيقي من بوقها احححححح نار يا عمار ارض بزاز ماما يا حبيبي، قربت نفسي من حلمتها ونفختها كل نفسي السخن فيها وهي بتسيح اكتر، وحطيت شفايفي على حلمتها وبدأت اشفوط في الحلمة اشفوط اوي ااااااااه تجنن بزاز نهي تجنن اوي، ااااااه ارضع يا عمار ارضع يا حبيبي ارضع بزاز امك ااااااه لسانك حلو اوي على حلماتي احححححح ريحني ياعمار انا تعبانة اوي نيكني وارضع من بزازي حلو متسبنيش غير وانت هاري جسمي كله.
قولتلها وانا هريحك يا روح عمار وهريح بزازك وكسك المبطرخ ده وخدت حلمتها التانية في بوقي وفضلت انهش فيها اوي واحطها بين سناني واشدها براحة ومع كل حركة هي تطلع اهاتها بصوت عالي
انا:بفشخ بزازك يا ماما حلو مصي يا ماما قوليلي حلو مص ابنك في بزازك وكملت لحس وعض في حلماتها الواقفة ومسكت البزة الاولي تاني وبدأت اكلها هي كمان وامصها اووووووي واقولها اي الجمدان ده يا قلبي كسم جمدانك يا لبوتي وكسها كل ده عمال يجيب عسل وهي تصوت من الحرمان ومن كسها المولع تحت.
انزل يا عمار لكسي كفاية بزازي انزل لكسي احححححح نااااااار في كسي احححححح
نزلت على بطنها بلساني الحس فيها وفي سرتها واقولها انت جامدة اوي يا نهي انت شرموطة كبيرة وهايجة اوي وهي مش قادرة خلاص هتموت وبتطلع صوتها بالعافية كفاية تسخين فيا انا مولعة لوحدي انزل ريحني والحس كسي.
قولتلها كسك نار اوي كده، قالتلي ايوة كسي نار واخلص بقي انا بقيت مولعة من تحت قولتلها سبيلي نفسك انزل براحتي يا مموس، وهي كل لما اشتمها تصرخ من الاهااات وتهيج اوي
وبسمع منها احلى احححححححح انا شرموطتك أنزل الحس كسي بسرعة يا عمار يا حبيبي بسررررررعة وصوتها بدأ يعلى قولتلها عيوني يا شرموطة عمار ونزلت لحست كسها واخدت زنبورها في بوقي وفضلت اشفوط فيه، كان زنبورها اكنه زب *** صغير من كتر ما هو واقف ومبطرخ وكسها كان يجنن اوي لونه وردي وشفايف كسها مبطرخة وكبيرة ومدلدلة لبرة اااااااه تجنن وفضلت أكل في شفايف كسها والحسها جامد وهي كل اللي عليها تطلع ااااهاتها وتقول احححححح نار يا حبيبي كمل لحس كسي يا عمار الحس كس امك يا حبيبي وريحني اااااااااااااه
وقتها سيبت كسها وقربت زبري من شفايف كسها وبدأت افرش في كسها واحدة واحدة رايح جاي واطلع وانزل بين شفايف كسها الكبيرة المدلدلة دي.
وهي ااااااااه كفاية يا عمار بجد كفاية تفريش في كسي انا محتاجة زوبرك جوايا مش تفريش.
دخله يا عمار دخله اوي كفاية دخله اااااااااه احااااااااااااا انت هايجة اوي كده ودخلت زبري في فتحة كسها ويالهووووووي على نار كسها وهي كل اللي عليها ااااااه زبرك حلو اوي بس براحة علشان كسي ضيق يا روحي اااااااه ارزع
ااااااه ارزع في كسي حلو ارزع اوي متوقفش يا عمار نيك امك يا حبيبي ولفت رجليها حوالين ضهري وزنقتني في كسها وانا رايح جاي في كسها النار الجامد ده.
وهي تطلع اهاتها وتقولي كنت وحشني يا وسخ متسبنيش تاني اااااااااه.
قولتلها هعوضك يا شرموطتي خدي في كسك خلى زبري ينهش كسك ولحمك خدي يا لبوة انت كسك مبطرخ كسك نار يا نهي يا لبوة
وهي اااااه يا حبيبي نكني اوي مترحمش كسي، انا تعبانة اوي حرام عليك كفاية انا نزلت كتير اوي وخلاص مبقتش قادرة يلا هاتهم بقي كفاية كده يا حبيبي كسي اتفشخ من زبرك.
وانا كل اللي بعمله بنيك في كسها جامد واقولها انت كسك ده نار ولا طيزك الكبيرة دي.
قومي يا نهي لفي امبري طيزك، وجبت زيت مساج من على الكومدينو ودهنت زوبري ودهنت خرم طيزها وبدات اضغط بزبري على خرم طيزها وهي اااااه لا يا عمار مش هقدر عليه زبرك كبير وفتحتي صغيرة اوي بس انا مطنشها وبدأت اضغطت اكتر لحد ما دخلت رأسه وهي احااااااااااااا لا خرجه خرجه علشان خاطري ده بيقطع فيا ااااااااااه
اهدي يا ماما طيزك هتبقي حلوة دلوقتي وهتاخد زبري كله، انت بتستهبل يا عمار زوبرك كله ايه انا هموت من رأسه بس، وقتها غدرت بيها ودخلت ربع زبري في طيزها وهي بتصرخ اااااااااااه براحة براحة على طيزي يا حبيبي بدأت احس بالمتعة دخل حتة كمان من زوبرك الحلو ده.
وبدأت ادخل جزء تاني وبدأت اروح واجي وانيك في طيزها الحلو دي والكبيرة اوي خرمها ضيق اوي بس لازم انيك طيزها وفضلت انيك طيزها بتاع 10 دقائق وهي قافشة على زوبري وانا بضربها على طيزها جامد وبتحمر اوي وبتقولي كفاية ااااااه.
وخرجته وقتها من طيزها ودخلته في كسها وهي مأمبرة طيزها وكسها لورا وفضلت انيكها واضربها على طيزها وهي جسمها أبيض وبيلمع ومحمر من كتر الضرب على طيزها
كفاية حرام عليك انا تعبت انا مش قدك انا جبت كتير اوي كفاية بتنيكني بقالك ساعتين ااااااااااااه يلا هاتهم بقي قولتلها هجيبهم في طيزك يا لبوة ودخلت زبري تاني في طيزها وفضلت انيكها اوي اوي رايح جاي ومش راحم كسها
خرجت زبري من كسها وهي قربت شفايفها ولسانها من زبري وفضلت تمص فيه لحد ما قولتلها هجيب يا شرموطة وهي فتحت طيزها بايديها وقالتلي يلا دخله وهاتهم جواها وفعلا مكملتش 5 دقائق نيك فيها ونطرت لبني كله في طيزها وهي احححححح نار يا عمار انت نزلت بركان لبن انا حاسة بطعم اللبن في بوقي وشكله ملئ بطني اي كل الكمية دي احححححح انا هموت عليك انت جميل اوي وبتنيكني حلو اووووي يخربيتك فرهدتني بقالك ساعتين بتنيك فيا ااااااه كسي مش قادرة
خدتها في حضني لحد ما هديت ودلعتها بكلامي الرومانسي واعجابي بيها وبجمالها الحلو اللي لسه مستمر لحد دلوقتي وعينيا راحت في النوم فوقت عليها وهي بتبوسني في خدي.
نهي:حبيب قلبي انت، كنت فاكرة اننا مش هنعمل كده تاني لانك غبت عني كتير اوي.
انا:حقك عليا بس انشغلت جامد بس نويت اعوضك وحبيت ادلعك النهاردة قبل ما اسافر بكرة يا حلوة انت قومي يلا ناخد شاور مع بعض ونلبس علشان نرجع البيت
ودخلت الحمام بيها وطبعا عملت معاها واحد صح الصح تحت المياة وجسمها جنني وزبري وقف عليها تاني وهي المياة نازلة بين بزازها ومغرقة جسمها كله كان لازم انيكها تاني واطفي اشتياقي ليها وحرقان نارها اللي في كسها المتناك ده والمرة دي جبتهم على بزازها.
وكملنا الدش تحت المياة واحنا حاضنين بعض.
خرجنا من الحمام ولبسنا وظبطنا كل حاجة وكانت مبسوطة اوي ووشها رجع يضحك وبقي احلى من الأول كانت مشتقالي وانا فعلا مشتاق ليها اوي متعة النيك معاها مختلفة عن لميس وماسأل.
واحنا على الطريق حبيت اكلم معاها شوية بخصوص الاسرار اللي عرفتها.
انا:بقولك يا نهي.
نهي:قول يا حبيبي خير.
انا:هحكيلك حاجة بس عايزك تمسكي اعصابك وتفكري معايا.
نهي:قول يا حبيبي.
انا:انا عندي اخوات غير سيلين ونهلة.
نهي:انت بتكلم جد اخوات مين تاني هو ابوك كان مقضيها من ورايا كل شوية مع واحدة.
انا:معرفش يا نهي بس هو كاتب كده في مذاكرته اللي قراتها في مقر الجحيم المفروض اننا 3 بنات وفي ولدين غيري.
نهي بغضب:وانت لقيت نهلة وسيلين ناقص كده بنت والولدين.
انا:ممكن متضيقيش نفسك وهفهمك كل حاجة لما اوصلهم وافهم.
نهي:حاضر يا حبيبي، تعرف معلومات عنهم طيب.
انا:البنت التالتة اسمها أسيل والمفروض ساكنة في المهندسين وده العنوان اللي كتبه ابويا بس لسه مبعتش ناس وسألت.
نهي:دور على أسيل الأول دي بنت ومينفعش نتأخر عنها ويمكن مامتها عايشة وانا أوعدك هعاملهم زيك بظبط زي ما عاملت نهلة وسيلين.
انا:تسلميلي يا حبيبتي.
طلعت تليفوني وعملت اتصال لعامر
انا:بقولك ايه في بنت اسمها أسيل ساكنة في المهندسين عايزك تسأل عنها وتعرفلي كل حاجة في أسرع وقت قبل ما تسافر.
عامر:حاضر يا عمار بس اديني حتى اسمها ثلاثي.
انا:أسيل محمد عزت.
عامر:دي صدفة ولا دي اختك.
انا:ملكش فيه يا عامر نفذ الأمر وانت ساكت.
نهي:كويس ياريت تقدر توصلها قبل سفرك وكمان الولاد لما ترجع لازم تعرف اماكنهم فين خلى حد يتابع الموضوع لحد ما ترجع.
انا:حاضر ومتجبيش سيرة قدام حد.
وصلت امي للبيت وكملت طريقي وباقي مشاويري.
في مقر شاتاي في تركيا
كولكان:كويس انك بخير ياباشا وقدرنا نخرجك من هناك من غير اي مشاكل.
شاتاي:من غير مشاكل ازاي والعراف عرف هويتي وشخصيتي وأكيد كمان عرف اسماء الاعضاء كلها.
اكتشا:مش مهم يعرف او لا المهم انك في بلدك ومكانك وانت الاقوى يعني لو فكر يجيلك هيندم.
شاتاي:العراف مش غبي علشان يخلص على اعضاء التنين في بلدهم واماكنهم علشان كده مش هعمل دوشة ولا هيصة وهطلب اجتماع معاهم في نهاية الأسبوع بعد 4 أيام.
اكتشا:بظبط كده وانت قادر انك تحمي نفسك وتحميهم معاك.
كولكان:مش هنقابل جماعة التفاحة الحمراء طيب ونعرف منهم ايه حاجة.
شاتاي:لا سيبهم مع نفسهم لان مش عايزهم دلوقتي متنساش اجتماع العهد الجديد بتاع العراف.
كولكان:متقلقش هرجع مصر واتابع الوضع بنفسي ياباشا.
اكتشا:روق بقي يا باشا وتعالى معايا عايزك.
قام شاتاي مع اكتشا لاوضة النوم.
اكتشا:استناني هنا دقيقة وراجعة.
شاتاي:ضرب حباية فياجرا وبقي جاهز للمعركة.
خرجت اكتشا لابسة قميص بيبي دول اسود قصير وقربت عليه بس هو مستناش وهجم على بزازها وقفش شفايفها وهاتك يا مص وبوس شوية وبدا يطلع بزازها من القميص ويمص فيهم وايدة التانية بتحسس علي كسها وهي قافشة في ضهره
شاتاي فضل يرضع بزها وقلعها القميص وبقت ملط قدامه بدا يحرك زبه عليها من بره وهي تعض علي شفايفها قالها نامي علي بطنك نفذت بسرعة وقعد يحسس علي كسها من ورا لحد ما هاجت على الاخر وبقت ماية كسها شلال
ورشق زبه مرة واحدة في كسها وهي اااااااااه احااااااااااااا براحة كسي وجعني ااااااااه ارزع جامد جامد اوي كسي بياكلني زبرك حلو كمل اووووي
وكل شوية يسمع شهقة منها تهيج علي الاخر طبعا شاتاي فضل يدخل زبره ويطلعه لحد ما حس انه هجيبهم بعد نيك عشر دقائق متواصل جبهم علي بزازها وهي حسيت بالنار وفضلت تقول احححححح لبنك سخن اوي.
اترمي شاتاي جمب اكتشا وهي مكنتش نزلت عسلها وكانت نار بس مش قادرة تكلم.
شاتاي:معلش يا اكتشا عارف اني مطولتش بس تعبان.
اكتشا:ولا يهمك يا حبيبي ونامت في حضنه بس بينها وبين نفسها بتقول:احا امال لو مكنتش واخد الحباية كنت هتجيبهم في دقيقة.
بعد نصف ساعة خرجت اكتشا من حضن شاتاي وبعدت عنه وطلعت تليفونها وعملت مكالمة مع المجهول.
اكتشا:انا زهقت كفاية جسمي بقي للناس الزبالة وانت عارف اني مش كده.
الصوت:عارف ومتقلقيش هانت اوي ونخلص من كل ده المهم ايه الجديد.
اكتشا بحزن:حاضر، الجديد انه هيقعد مع جماعة التنين بعد 4 ايام من دلوقتي.
الصوت:تمام كملي شغلك يا اكتشا وقريب هتخلصي من كل ده باي.
وصلت لشركة سياحة وكان لازم اروح هناك.
انا:عندي معاد مع المديرة ضروري بلغيها.
السكرتيرة:اقولها مين يا فندم.
انا:عمار العراف.
دخلت السكرتيرة على المديرة وبلغتها اسمي وهي مستنتش دقيقة وخرجت تستقبلني بنفسها.
ميرڤت:وحشتني كل ده مبتسألش خالص.
انا:وحشتيني أكتر يا ميرڤت اخبارك ايه (اخت نبيلة حماتي من السلسلة الأولي ومظهرتش تاني).
ميرفت:مانت اللي مش حطتني في السلسلة الثانية وانا مالي ههههههه.
انا:عايزك تحجزيلي رحلة لانجلترا على اقرب طيارة طالعة بكرة بيزنسس كلاس.
ميرفت:هحاول اتصرفلك في حجز يكون هيطلع بكرة بس انت ناوي على كام يوم.
انا:خليها تذكرة مفتوحة ولو عوزت ارجع هكلمك تستنيني.
ميرفت:تمام يا عمار هظبط كل حاجة وهكلمك.
خرجت من عند ميرفت واتصلت على عامر
انا:ها وصلت لحاجة يا عم انت.
عامر:العنوان زي ما هو بس في مشكلة ..............
الي اللقاء في الجزء الثالث من السلسلة الثالثة
الجزء الثالث
وقفنا المرة اللي فاتت عند.....
خرجت من عند ميرفت واتصلت على عامر
انا:ها وصلت لحاجة يا عم انت.
عامر:العنوان زي ما هو بس في مشكلة.
انا:خير يا فقري مشكلة ايه أرغي.
عامر:لازم نتقابل يا عمار وبعدين نكلم.
انا:ماشي يا عامر قابلني في كافية...... بعد نصف ساعة.
قفلت مع عامر واتصلت على رعد
انا:بقولك ايه عايزك تبعتلي عربيتين رجالة على العنوان ده في اسرع وقت.
رعد:حاضر يا عراف معلش سؤال هو صخر فين.
انا:صخر في شغل يا رعد وانت المسؤول دلوقتي عن البيت وعن حراستي.
رعد:هبعتلك مع الرجالة جبل يا عراف متقلقش هو الدراع اليمين لصخر.
انا:تمام يا رعد بسرعة بس وخلى جبل يتصل بيا لما يوصل.
قفلت مع رعد واتحركت بالعربية ناحية الكافية ومش مطمن للي هيحصل.
في قصر العراف (القاهرة)
نهي وصلت البيت ودخلت لقيتهم كلهم تحت وصاحيين.
ماسأل:نورتي يا ماما كل ده فينك احنا مرضناش نتغداء من غيرك.
نهي:كنت في مشوار مهم مع عمار يا ماسأل وجيت اهو معلش هأخد شاور سريع وأنزل نتغدي.
سيلين:ماما نهي عوزاكي شوية.
نهي:تصدقي ماما طالعة منك عسل زيك حاضر من عيوني تعالى معايا.
طلعت نهي امي وسيلين لفوق.
سيلين:اسفة مش هطول عليكي بس انا عايزة اطلب منك طلب وتخلى عمار يوافق.
نهي:قولي يا حبيبتي وهحاول معاه.
سيلين:عايزة اشوف لؤي يا ماما وحشني اوي وندي كمان وحشتني.
نهي:ندي اتصلي بيها تجيلك يا سيلين لكن لؤي لازم اخوكي يوافق على كده هنستني لما يرجع وهكلم معاه.
سيلين:خلاص ماشي شكرا يا ماما هسيبك بقي.
خرجت سيلين ونهي دخلت الحمام وخدت شاور محترم وافتكرت كل لحظاتنا الحلوة اللي حصلت من شوية وهي مبتسمة وفي نفس الوقت ضميرها بيوجعها ازاي مستمرة في كده معايا.
عندي في العربية على الطريق
انا:ازيك يا جدي عامل ايه.
وهدان:حبيبي يا عمار اخبارك انت ايه يا حبيبي.
انا:فل يا جدي، بقولك ايه عايزك في حاجة ضروري.
وهدان:قول يا حبيبي.
انا:عايزك تجهز اجتماع للعيلة بعد اسبوع من النهاردة وعايز الكل يحضر وكمان سيب رسالة لشيوخ الجحيم اني مستني منهم التقارير اللي طلبتها اخر مرة يومها.
وهدان:حاضر يا حبيبي.
انا:وفي حاجة كمان اسمعني كويس اوي ............
خلصت مكالمة مع جدي وهدان ووصلت عند الكافية بس منزلتش من العربية.
اتصلت على جبل لقيته كنسل عليا وبعدها بدقيقة وصلت عربيتين الحراسة ونزلوا أمنوا دخولي للمكان.
عامر:ليه الحراسة مانت من امبارح بتتحرك من غيرها في مشكلة ولا ايه.
انا:مفيش مشاكل ولا حاجة بس مش ضامن اليوم هيمشي ازاي المهم مشكلة ايه اللي عايزني فيها.
عامر:بص يا عمار انا مش عبيط وعرفت ان اللي بتدور عليها دي اختك أسيل من ابوك بس يا صاحبي في مشكلة أسيل مش عايشة لوحدها امها معاها.
انا:وفيها ايه يا عامر ما أكيد وارد تكون امها عايشة يعني.
عامر:لا مش لوحدها يا عمار أسيل وامها وجوز امها واخوها من جوز امها.
انا:نعم مرات ابويا اجوزت بعده راجل تاني قومي معايا يا عامر.
عامر:على فين يا عمار...؟
انا:هتعرف على الطريق
خرجت من الكافية والحراسة ركبت هي كمان واتحركت على المهندسين عنوان أسيل اختي.
بعد ساعة وصلنا للعنوان.
عامر:انت بتستهبل انت جاي بالحراسة لبيت اختك انت كده هتخوفهم.
انا:انزل ومسمعش صوتك خالص.
جبل:اؤامرك يا عراف هنطلع معاك ولا ايه الوضع.
انا:هتسيب 2 قدام الباب و2 على السلم في كل دور وهتطلع معايا انت وواحد.
جبل نفذ الكلام وهما كانوا دورين ساب 6 رجالة وطلعنا باتنين وجبل.
خبطت على الباب وسمعت صوت راجل كبير بيقول مين.
انا:عمار العراف افتح.
فتح الراجل الباب وباين عليه الخوف بسبب الحراسة والرجالة.
الراجل:مين حضرتك يا فندم.
صوت ست من وراه:مين حضرتك يا استاذ.
انا:انا عمار العراف يا استاذ محمد.
محمد:حضرتك تعرف اسمي كمان.
الست:اتفضل يا استاذ عمار نخدمك ازاي.
عامر:مش هنكلم من على الباب يا استاذة بعد اذنك يعني.
دخلنا البيت وجبل دخل معايا هو والحارس وقعدنا كلنا في الصالة.
الست:مين حضرتك بقي علشان بشبه على اسمك.
انا:عمار محمد عزت العراف عرفتي انا مين ولا برضو بتشبهي.
الست بقلق:انت ابن محمد العراف طليقي صح.
انا:ايوة صح فين أسيل.
محمد جوزها:بتسأل عن بنتي ليه وتعرفها منين اصلاً.
انا بعصبية:بنتك منين ان شاء **** دي بنت ابويا محمد العراف وانا اخوها واحسلك تسكت.
محمد بعصبية:انا مش هخاف منك ولا من حراستك اللي معاك دي واطلع برة.
عامر ادخل:نصيحة مني بلاش نعمل مشاكل لان اللي قدامك ده شخصية انت مش قدها ومراتك عارفة كده كويس.
انا:أسيل فين يا رحمة.
رحمة:برة في الكلية وانسي انها هتيجي معاك اسيل.
واحنا بنكلم الباب اتفتح من بنت شابة جميلة في بداية العشرينات وجمالها رباني.
أسيل:في ايه يابابا واي الحراسة اللي على السلم دي والدنيا مقلوبة ومين الناس دي.
محمد:مفيش حاجة يا حبيبتي الاستاذ يبقي عمار محمد العراف.
أسيل:نعم غريبة اسمك زي اسمي يعني بس انا اسمي مفهوش العراف.
انا:انا أخوكي الكبير يا اسيل وجيت اكلم معاكي لما عرفت مكانك وعرفت انت فين.
أسيل:اخويا ههههه وفين ابويا كمان ولا لسه فاكرين اني عايشة ما ابويا رماني زمان وانا معرفش عنه حاجة ورمي امي في الشارع انا مليش غير اب واحد وهو محمد اللي قدامك ده والتاني مجرد اسم في البطاقة.
انا بعصبية:انت ملكيش غير اب واحد وهو محمد العراف واكلمي عدل يا اسيل وبلاش عصبية ونكلم بهدوء.
أسيل بزعيق:مفيش كلام بينا اتفضل اطلع برة....وهي بتكمل كلامها دخل ولد في سن ال18 سنة او 17 سنة.
الولد:هو في ايه وانتوا مين ولسه هيهجم عليا بس جبل وقف قدامه ومسكه.
رحمة:سيب الواد سيبه بقولك.....عمار خليه يسيب ابني بقولك.
أسيل:سيب اخويا احسلك بدل ما اتصل بالبوليس انت فاهم.
عامر أدخل في الكلام:سيبه يا جبل...بس جبل مبيسمعش كلام حد غيري لحد ما نطقت وقولتله سيبه يا جبل.
انا:اتصلي بالبوليس يا أسيل انا مش همشي من هنا غير لما نكلم وتتكلمي عدل معايا.
أسيل:ماشي خليك قاعد واستني اللي هيحصلك بقي مسكت أسيل التليفون واتصلت بالشرطة فعلا.
بعد ربع ساعة في سكوت وبرطمة من أسيل وانا بكل برود مبردش عليها الباب خبط والبوليس وصل ودخل مقدم ومعاه عساكر.
أسيل:الشخص ده اتهجم علينا يا فندم وزي ما شوفت في حراسة على السلم وجوا البيت كمان.
عامر:مفيش حاجة يا فندم احنا أهل وده اخوها الكبير اصلاً.
المقدم:قوم معايا يا استاذ انت.
انا:انت بتكلمني انا ...!
المقدم:اه بكلمك انت قوم بقولك.
جبل لسه هيدخل وقفته عنده استني يا جبل.
انا:شكلك متعرفنيش بس عادي هخليك تعرفني انا عمار العراف سمعت عني ولا تحب تسمع.
المقدم بخوف وقلق:حضرتك العراف ضابط الأمن العام وكمان كبير العرافين.
انا:ايوة انا تحب بقي يحصل فيك ايه علشان اسلوبك الزبالة ده.
المقدم بخوف:انا بشوف شغلي ياباشا وحقك عليا انا اسف عن اذنكم.
انا:اذنك معاك اتفضل يا سمير وياريت تخلى بالك بعد كده.
سمير المقدم بصدمة:حضرتك تعرف اسمي ازاي.
اسيل:انت هتسيبه ياباشا بقولك بيتهجم علينا وعايز يضرب ابويا.
المقدم سمير:اسف يا استاذة مقدرش أعمله حاجة ده العراف.
رحمة:خلاص يا اسيل اتفضل يا حضرت الضابط تقدر تمشي.
أسيل:خلاص ايه، انت مش شايفة اسلوبه وطريقته معنا.
رحمة:عمار انا اسفة على أسلوب ابني تجاهك بس ده اندفاعه بسبب اخته.
انا:انت تسكتي خالص لان حسابي معاكي بعدين على اللي حكتيه لبنتط وكدبتي عليها فيه ابويا انا راماكي في الشارع وسابك ولا انت اللي هربتي منه لما عرفتي حقيقة عيلتنا وحرمتيه من بنته الصغيرة اللي يدوب لسه عندها سنتين ومكنتش تعرف اي حاجة وانت عارفة ومتأكدة انه مخلف ولد وكنتي عارفة اسمي ومكاني بس ازاي حبيتي تكدبي وتحوري على بنتك وتحكيلها حاجات تانية طول عمرك طماعة يا رحمة وابويا كان مكفيكي وزيادة بس انت واطية.
رحمة بصدمة اني عارف كل حاجة:انا اسفة بس كان لازم اهرب منه مكنتش بحبه وكنت بحب محمد وابويا رفض يجوزني محمد ووافق على محمد العراف بسبب انه غني.
انا:ابويا متقدمش ليكي اصلا هتحوري تاني ابويا اجوزك علشان يحميكي من اعمامك لما ابوكي مات وكانوا عايزين ياكلوا ورثك
أسيل:كلام الاخ ده صح انت كدبتي فعلا عليا وابويا مش رماني وانت اللي هربتي.
انا:للاسف دي الحقيقة وامك كدابة وخاينة وهربت من ابويا ورفعت قضية وطلقها ووقتها اجوزك الاخ اللي واقف جمبها ده وبتقوليله يابابا وهو اصلا ميستاهلش كلمة بابا لانه خاين زيها اقسم على روح ابويا لو مكنتيش اختي كنت قتلت امك دلوقمممءکو.
تي لان تمن خيانتها هو الموت بس هسيبها علشانك كفاية بتكرهيني بسببها وانت حرة في قرارك وده رقمي لو عوزتيني اتصلي بيا قبل بكرة الساعة 7 لاني مسافر سلام.
خرجت من عند أسيل وانا ماسك اعصابي بالعافية.
فوق عند أسيل وامها.
أسيل:ممكن افهم بقي الحقيقة وهو بيكلم وبيقول الحقيقة ولا لا احكيلي بقولك.
رحمة:اه دي الحقيقة انا هربت فعلا من محمد العراف لما اجوزني ومكملتش سنتين معاه وهربت كنت حبلت فيكي وعندك سنة واللي كنت بخاف منه كان مات اللي هو ابويا وقررت ارجع لمحمد علشان هو بيحبني وانا بحبه واجوزت بعد العدة بتاعتي وانت كبرتي وفضلتي تسألي عن ابوكي وحكيتلك اللي تعرفيه.
أسيل بعياط:ليه كدبتي ليه تحرميني من اهلي واخويا وابويا.
رحمة:خوفت اخسرك ومكنتش اعرف ان عمار يعرف كل حاجة عنك.
محمد:أسيل اهدي وكفاية عياط ومفيش حاجة حصلت مش انا بابا وبتحبيني.
أسيل:انت اه ربتني وحبيتك بس عمري ما نسيت ابويا الحقيقي ودلوقتي اخويا ظهر واتعاملت معاه وحش لاني كنت فاكره انهم وحشين ورموني حرام عليكم بجد ليه تعملوا فيا كده وجريت أسيل فتحت الباب ونزلت للشارع.
انا:تعالى يا حبيبتي كنت عارف انك مش هتستحملي وهتنزلي.
جريت أسيل وقتها في حضني اكني اعرفها من زمان الدم بيحن يا جماعة.
أسيل:انا اسفة و**** ضحكوا عليا وفهموني حاجات تانية انا بكرهم بجد ممكن اجي معاك.
انا:حاضر يا حبيبتي بس أهدي تعالى اركبي.
كل ده وامها ومحمد شايفينها من فوق.
انا:أسيل استنيني هنا هعمل حاجة واجيلك
خدت بعضي وطلعت عند رحمة ومحمد ومعايا جبل.
رحمة بقلق:عايز ايه تاني مش خدتها وارتحت.
انا بشدة:لو شوفتك حتى بتحاولي تتصلي بيها او تكلميها هموتك يا رحمة انت والخول اللي جمبك ولسه مش هسيبك بس حسابك هيكون بعدين هعيشك في جحيم زي مانت قبلتي على نفسك الوساخة والشرمطة انا مرضتش احكي قدام بنتك انك زنيتي مع الخول ده وانت لسه في العدة بتاعتك بس حسابك هيجي يا رحمة احسلك اختفي من حياتها.
رحمة من كتر الصدمة واني عارف كل حاجة وازاي عرفت كل ده وقعت من طولها وانا نزلت وسيبتهم.
نزلت العربية وكان عامر وأسيل مستنيني في العربية تعال يا جبل سوق انت.
أسيل عمالة تعيط ومش قادرة تأخد نفسها وتعبت من كتر الصدمات اللي عليها.
انا:ممكن تهدي علشان خاطري انا جنبك خلاص اهو ومحدش هيقدر يكدب عليكي ولا حتى يجي جمبك تاني ولو عايزة تكوني مع مامتك معنديش مشكلة.
أسيل بعياط:مجبتش سيرتها تاني انا سمعت كل حاجة لاني طلعت وراك دي واحدة وحشة اوي.
انا:اهدي طيب يا حبيبتي تحبي نروح نأكل حاجة خفيفة وبعدين نروح أعرفك على اخواتك وعيلتك الجديدة وهتحبي نهي اوي.
أسيل بهدوء شوية:نهي مين واحنا لينا اخوات تانية يا عمار.
انا:هتعرفي كل حاجة بعد شوية.
خدت أسيل والعربية اتحركت على القصر ووصلنا بعد ساعة وهي لما شافت الحراسة والتشديد وان الكمبوند كله بتاعي عرفت ان اللي شوفته قدام الضابط صح واخوها حد مهم جدا.
انا:نورتي بيتك يا حبيبتي.
أسيل:عايزة اكلم معاك قبل ما ندخل البيت ممكن.
انا:انزل يا جبل واستناني برة العربية.
أسيل:اسمعني وبلاش تقطع كلامي، انا عارفة اننا اتقابلنا دلوقتي بس انا من صغري وانا حاسة بوجود ابويا جمبي وفعلا لما كان عندي 15 سنة جالي في الحلم راجل جميل وغريب وقالي انا محمد العراف باباكي ومتقلقيش اخوكي هيعرف بوجودك قريب اوي بس هو دلوقتي صغير زيك عيشي على آمل ان اخوكي هيجيلك واسمه عمار يا أسيل، انا مش بكدب عليك و**** وحلمت بالحلم ده فعلا ومن يومها وانا بحلم باليوم اللي هتظهر فيه وهتجيلي فيه وحبيتك بسبب كده علشان كده انا عايزة اكون جمبك ومعاك واكون وسط اخواتي ولو حد سألك على امي ياريت متقولش حاجة غير انها ماتت.
انا:انت متأكدة من قرارك يا أسيل.
أسيل:اه متأكدة يا عمار بس بلاش تأذيها سيبها كده تعيش بعذابها أوعدني يا عمار.
انا:حاضر يا أسيل يلا ننزل.
نزلت من العربية وأسيل جت جمبي وحضنتني ودخلنا البيت والكل قاعد مستني وصولي.
انا:مساء الخير يا جماعة.
ماسأل:مساء... انت اجوزت تالت ولا ايه احيه عليا يا لميس الحقيني.
نهلة:يخربيت كده انت اجوزت ثالث واحدة يا عمار هههههه.
أسيل مستغربة وبتضحك:في ايه مالكم اجوز او لا هو حر.
سيلين:اهدوا يا جماعة نفهم في ايه الأول.
لميس نزلت من فوق:عمار اللي في دماغي لو صح قول على نفسك يا رحمن يا رحيم انت اجوزت.
انا:يخربيتكم اهدوا هفهمك ما تكلمي يا نهي.
أسيل في ودني:هي دي نهي اللي قولتلي عليها.
انا في ودن أسيل:نهي امي وحبيبة قلبي وهتحبك اوي ولو حبيتي تقولي ليها ماما قولي ليها براحتك انت حرة.
ماسأل بغيظ:انتوا بتكلموا في ايه ما تنطق يا عمار مين دي.
نهي:دي أسيل يا عمار صح.
انا:صح يا ماما ههههههههههه.
نهي:تعالي يا حبيبتي في حضني، جريت أسيل في حضن نهي امي لانها مكسورة ونفسها في ام حقيقية تكون محترمة وتحبها فعلا.
أسيل:اول ما دخلت حبيتك و**** انت جميلة اوي يا ماما نهي.
لميس:انا مش هتشل لوحدي انطق يا عمار مين أسيل هانم دي كمان.
خرجت أسيل من حضن نهي وبتضحك وبتقرب مني:أحب اعرفكم بنفسي أنا أسيل حبيبة قلب عمار وحضنتني بنت المجنونة ههههههههه.
ماسأل:بت انت هقوم اجيبك من شعرك انت مين انطقي.
أسيل بضحك:أخته يا مجنونة انت وهي ههههههههههههه حد يجوز اتنين يابني ده انت جبت لنفسك مشاكل الدنيا.
نهلة وسيلين:اخته ازاي يعني
انا:أسيل محمد العراف اختكم الوسطانية يا جزمة انت وهي ودول يابنتي سيلين اختك الكبيرة ونهلة اختك الصغيرة.
البنات جريوا في حضن بعض وفرحانين ببعضهم وبكده اتلم شمل البنات
ماسأل:مجنون يا عمار لو مكنتش نطقت كنت هموتك بجد ههههههه.
انا:مقدرش احب غيركم يا حلوة انت وهي بس يمكن اجوز تالت فعلا معرفش الأيام مخبية ايه.
لميس:ابقي ورينا كده هتعملها ازاي من ورانا علشان ندبحك هههههه.
انا:أسيل البيت بيتك يا حبيبتي واي حد يزعلك قوليلي او قولي لماما نهي وهي هتتصرف وبعدين البنات كلها هنا هيحبوكي لاننا منعرفش ولا غدر ولا خيانة ولا نفاق هنا الكل بيحب بعضوا وبس.
أسيل:ممكن اطلب منك طلب يا عمار.
انا:اطلبي يا حبيبتي.
أسيل:عايزة انام في حضنك النهاردة بعد اذن ماسأل ولميس طبعا.
لميس وماسأل:عادي يا حبيبتي انت اختنا احنا كمان ومن حقك تنامي مع اخوكي.
انا:عندي فكرة حلوة اوي هنام احنا الاربعة مع بعض انا وانت وسيلين ونهلة.
نهلة وسيلين:فكرة تحفة بجد يلا بينا في اوضتك الكبيرة بقي.
خدت البنات وطلعت الاوضة ونمت فعلا وسطهم وحسيت قد ايه اني مرتاح ومبسوط ان حمل كبير من اسرار ابويا ارتحت منه واطمنت على اخواتي البنات وفي حضني دلوقتي.
في بيت الجبل انجلترا
وصل عامر والفريق ومعاهم صخر والحراسة كمان.
صخر:الدنيا كده تمام والحراسة جاهزة حوالين البيت.
عامر:كويس اوي يا صخر بس عايزك ترتاح بقي النهاردة علشان لما عمار يوصل بكرة تكون جاهز لاستقباله انت والحراسة.
إيلا:صخر انت بتحمي عمار ليه وليه اصلا تسمحوا للجحيم يعمل فيكم اللي بيحصل ده.
صخر:احنا كلنا ايتام منعرفش ابونا مين ولا حتي امنا مين كبرنا على العهد وان العراف هو ابونا والجحيم بيتنا أيا كان مين العراف وقتها كل عراف جديد احنا في حمايته وخدمته.
مونيكا:ايه هو الجحيم ده اصلاً.
صخر:ده جيش العراف اقوي رجالة في العالم مدربة أعلى مستوي.
إزيل:عددكم كبير يعني.
صخر:بتعرف تعد لحد كام هههههههههه أسيبكم بقي.
إيلا:دائما نعرف ان عمار قوي وشجاع بس أول مرة اعرف ان عيلته كمان قوية كده.
عامر:عمار راجل ويستاهل كل خير ولازم نكون دائما في ضهره ولا ايه.
مونيكا والكل:أكيد يا عامر.
في مكان مجهول في انجلترا
الملكة فرح:وصلتنا اخبار جديدة ان العراف جاي انجلترا بكرة بليل منعرفش لسه عايز ايه ولا جاي ليه اصلا.
هاري:وجوده خير لينا لو جاي كصديق ولو جاي في شر يبقي هو عدو لينا.
الملكة كاترين:هاري انت بتهزر صح هتخلى اقوي شخص على وجه الارض يكون عدو لينا احنا لازم نكسب صداقة العراف خصوصا لو عايزين ننتقم من جماعتنا القديمة.
مايكل:كاترين عندها حق يا هاري لازم نتواصل مع العراف لما يوصل ونشوف سوا جاي في خير او شر هنقف معاه بس ياريت هو يوافق اصلاً.
المكلة فرح:وانا معاكم في القرار ده ولازم نستعد لاستقباله في المطار.
صحيت تاني يوم الصبح وقمت من جمب البنات براحة علشان محدش فيهم يصحي وينزعج وروحت على أوضة لميس لقيتها صاحية.
لميس:صباح الفل يا حبيبي.
انا:صباح الجمال يا قلبي انا مسافر النهاردة يا لميس ومعرفش هرجع امتي بس مش هتأخر يا حبيبتي.
لميس:رايح فين يا عمار طمني.
انا:انجلترا يا لميس ورايا شغل هناك.
لميس:سفرية عادي يا عمار ولا حاجة تانية طمني عشان خاطري.
انا:عادية يا قلبي خلى بالك انت من نفسك ولو عوزتي تخرجي او حاجة هتكون الحراسة معاكم.
لميس:حاضر بس اتصل بيا كل شوية وطمني عليك يا حبيبي.
انا:حاضر يا حبيبتي هقوم اكلم مع ماسأل برضو وهلبس واجهز يكون الكل صحي علشان اودعكم.
خرجت من عند لميس عملت مكالمة تليفون
انا:عايزك في شقتك ساعة وهجيلك استنيني هناك.
الصوت:حاضر بس ليه.
انا:هتفهمي لما اجي.
دخلت على ماسأل كانت نايمة صحيتها.
انا:صباح العسل يا قمر انت وبوستها من شفايفها.
ماسأل:صباح الجمال والحلاوة
انا:انا مسافر يا حبيبتي خلى بالك من نفسك.
ماسأل:عارفة وعارفة بتفكر في ايه كمان ومش هقدر امنعك بس خلى بالك من نفسك علشان خاطري حاببني اجي معاك معنديش مانع
انا:مشكلتك انك بتفهميني بسبب القوة اللي بينا بس ده بيعجبني فيكي وبرتاح في حضنك اوي.
ماسأل:بحبك هعمل ايه بقي تروح وترجع بالسلامة بس لازم تكلمني وتطمني كل شوية.
انا:ماشي يا حلوة
قمت وخدت شاور ولبست هدومي وكنت شنطة هدومي اللي هاخدها معايا جاهزة ونزلت لتحت لقيت الكل صحي ومستني نزولي.
نهي:هتمشي من دلوقتي يا حبيبي.
انا:اه يا ماما علشان ورايا كذا مشوار وكمان ميرفت بعتتلي معاد الطيارة هيكون 3 العصر.
أسيل:ملحقتش اشبع منك ومش هشبع منك متتأخرش عليا.
انا:ولا انا شبعت منك اصلاً.
نهلة:هتوحشني يا حبيبي متتأخرش.
سيلين:هتوحشني بجد بس ممكن ندي تجيلي البيت هنا وتقعد معايا شوية.
انا:أكيد ينفع يا حبيبتي.
بعدها ب5 دقائق دخلت سارة وسلمت على الكل واتعرفت على أسيل كمان وفرحت انها موجودة.
خرجت من الفيلا وركبت العربية واتحركت على المكان اللي لسه عامله مكالمة اني رايح هناك ودخلت الشقة ولقيتها مستنياني.
انا:اهلا بيكي مستغربة اني هنا صح.
البنت:مستغربة طبعا بس ليه مش عايز تعرفهم انا مين هههههه.
انا:سبيهم يا توقعوا شوية ويتخيلوا انت مين تعالي يا لبوة شوفي زبري يلا.
نزلت مصت في زبري وهو عاجبها اوي وبتشكر فيه قومتها ولمست شفايفها في بوسة وفضلت ابوس في شفايفهاوشديتها وبمصها اوووي جامد.....البنت جسمها ساح وبقيت نار في ايدي قربتها على السرير ونيمتها على ضهرها ونزلت بوس ولحس في رقبتها وهي...اااااه وحشتني يا عمار اوي جسمي نار بجد بسببك اااااااااه.
وانا مش سايب فيها حتة غير وانا بلحسها وبأكلها بشفايفي وبمصها على لحمها اللي يجنن ده وبقرب من لحم صدرها الحلو ونزلت ليها اللانجيري ونازل بلساني على بزها الحلو ده لحد ما وصلت للحلمة الوردي اللي تجنن دي ونفخت عليها نفسي السخن وشديتها بسناني لبرة ومصتها اووووي.....ااااااااااه يا عمار براحة على بزازي احححححح تجنن يا حبيبي تجنن اووووي كمل مص ورضاعة من بزاز شرموطتك احححححححح،.... هأكل بزازك يا شرموطة انت وبدأت ارضع من بزازها بشكل دائري واشفوط حلمتها لجوا بوقي وبرضعها اووووي وماسك حلمتها التانية بايدي وبضغط عليها براحة خالص لانها طرية وواقفة اوي.....ااااااااااااه يا عمار براحة يا حبيبي بزازي تعبانة ااااااااه مش قادرة كسي ولع انزل لعنده بقي.....اهدي يا لبوة متستعجليش
خرجت الحلمة اليمين من بوقي ودخلت حلمتها الشمال في بوقي وبضغط عليها براحة وفي نفس الوقت بشفوطها لجوا بوقي وبسحبها اووووي وبمصها وبرضعووووو اووووي ولميس نار تحت مني برضع من بزازها الحلوين
ونزلت بلساني على بطنها وبحركه براحة خالص وشويه ونزلت على كسها الكس الشكولاتة
ومسكت زنبورها وقعدت امص فيه وهى فى دنيا تانيه
وعماله تنزل احلى شهوه من كسها وتئن وتتاوه وانا عمال ارضع زنبورها.
وهي احااااااااااااا يا حبيبي الحس اوي الحس كسي جامد خليني اجيبهم اااااااااااااه كسي نار يا عمار كسيييي.
فضلت الحس في كس البت واشفط شفايف كسها المفتوح المتناك ده لبست واقعي على زبري وقربت زبري من فتحة كسها المتناكة
جننتني يا عمار اااااااااه مسكت زبرى وقعدت افرش فى كسها وزنبورها وهى خلاص مش واعيه.
ااااااااه كسي نار يا عمار زبرك بينهش في لحم كسي ااااااااه يا حبيبي ممتعني اوي دخله يا عمار.
وروحت زانق زبرى على زنبورها ونمت فوقها وانا بحك زبرى فى زنبورها لحد اما ارتعشت ومسكت فيا
فضلت افرش في كسها واجننها بزبري وهي كسها كله سوائل ضغط جامد على فتحة كسها لحد ما دخلت رأس زبري وهي ااااااااااااه كبير اوووي ورأسه كبيرة بدأت اضغط براحة لحد ما دخلت ربع زبري وفجأة رزعت زبري كله في كس الشرموطة وفضلت رايح جاي في كسها اللي المتناك ده وعسلها مغرق زبري وملاية السرير وهي اااااااااه براحة يا عمار اااااه احححح نيك كسي يا حبيبي احححححححح وفضلت انيك فيها بتاع نص ساعة بسرعة وبرزع في كسها جامد وهي مش قادرة تحت مني لحد ما حسيت اني هجيبهم وهي كانت جابت 5 مرات ولا اكتر ونطرتهم على بزازها وهي راحت في دنيا تانية خدتها في حضني شوية لحد ما هديت وبعدين خدت شاور ولبست ومشيت.
نزلت ركبت العربية واتصلت على سارة اشوفها فين لان خلاص فاضل ساعة على الطيارة وقالتلي انها في طريقها للمطار
اتحركت انا كمان على المطار ووصلت قبل معاد الطيارة بربع ساعة وقبلت سارة وركبنا الطيارة
وبعد مرور 9 ساعات هبطت الطيارة في أرض انجلترا وخرجت ولقيت صخر مستنيني هو والحراسة وناس تانية مستنيه ورافعة لوحة مكتوب عليها أهلا وسهلا بيك يا عراف.
صخر:في ناس تانية مستنيه وصولك يا عراف.
الي اللقاء في الجزء الرابع من السلسلة الثالثة ياتري مين البنت اللي العراف نكها قبل السفر وتفتكروا عمار اصلا سافر انجلترا ليه وهو ملهوش حاجة هناك
الجزء الرابع
وقفنا المرة اللي فاتت عند
وبعد مرور 9 ساعات هبطت الطيارة في أرض انجلترا وخرجت ولقيت صخر مستنيني هو والحراسة وناس تانية مستنيه ورافعة لوحة مكتوب عليها أهلا وسهلا بيك يا عراف.
صخر:في ناس تانية مستنيه وصولك يا عراف.
انا:عارف يا صخر متقلقش.
جيه عليا راجل بلبس محترم وقالي بالانجليزي:حضرتك العراف صح.
انا:ايوة صح مين انت.
بيتر:موظف دبلوماسي من السفارة يا فندم وفي ناس منتظرة حضرتك ترحب بيك.
انا:اللي عاوزني يجيلي في مكاني يا بيتر سيب رقمك لصخر وهيبعتلك اللوكيشن.
بيتر:مينفعش يا فندم دي ناس مهمة ولازم حضرتك اللي تروح.
انا:العراف مبيروحش لحد يا بيتر واللي بعتك عارف كده كويس.
يلا يا سارة وركبنا العربية ووصلنا بيت تاني غير بيت الجبل.
اتحركنا على البيت الجديد وكانت الحراسة ورايا وكمان البيت متأمن بحراسة تانية.
على الجانب التاني عند بيتر وصل السفارة
بيتر:للاسف رفض يجي يقابلكم يا فندم
هنري:كنت متوقع وقولت ليكم ان العراف مش هيقابلنا اصلا ولازم احنا اللي نقدم فروض الولاء والطاعة.
مايكل:والحل دلوقتي اننا نأخد معاد يعني من البيه العراف علشان نقابلوا يعني.
الملكة فرح:قولي صحيح يا بيتر شكله ايه وشخصيته ازاي.
بيتر:شخص في اواخر العشرينات يا مولاتي وله هيبة وكاريزما لما هتشوفيه للمرة الاولي هتعرفي اني مش ببالغ شخص يتخاف منه ده غير الحراسة الخاصة اللي دخلت انجلترا بشكل سري ومنعرفش انهم هنا غير لما شوفناهم في المطار.
ألب رئيس اسبانيا:كلامك انه عيل صغير وازاي يكون في المنصب ده.
هنري:وراثة من جده ووالده يا ألب وريث المنصب لانه كبير العائلة.
الملكة فرح:سيبكم من الكلام ده كله انا مش هقابل العراف وسيبوا كل حاجة لوقتها هو هيحتاجنا أكيد.
الكل وافق على كلام فرح انهم هيطنشوا العراف مادام هو رفض يروح ليهم.
في بيت العراف في انجلترا
سارة:ينفع اسألك سؤال..؟
انا:معرفش هما مين حالياً بس اللي اعرفه انهم اتقل ناس في انجلترا وكمان ممكن دول تانية.
سارة باستغراب:عرفت منين اني عايزة اسألك عن كده.
انا:عرفت وخلاص وجاوبتك اهو علشان اريح فضولك.
سارة:تمام يا عمار.... الوضع الجاي ايه بقي واحنا هنا ليه.
انا:هتعرفي كل حاجة في اجتماع بليل في مقر الفريق.
دخل صخر:عرفت بمصادري الخاصة انهم رفضوا عرضك يا عراف.
انا:عادي متوقع منهم كده طظ فيهم هيجبوا غصب عنهم بس مش هنا، هيكون في مصر لما هيحصل فيهم اللي جاي اعمله.
سارة:انت ناوي على ايه انا بدأت اقلق خلى بالك احنا مش في بلدنا يعني قوتك هنا مش زي هناك.
بعد اذنك يا عراف هكلم انا وبدأ صخر يرد:قوة العراف في العالم كله يا مدام سارة واي حد عارف ان العراف هو الاب الروحي للجلسة العليا.
سارة:يعني ايه الجلسة العليا دي ومعناها ايه.
انا:بعدين يا سارة مش وقته واعملي حسابك انك مساعدتي ودراعي اليمين يا سارة زي صخر بظبط يعني انتوا الاتنين اللي تعرفوا اسراري وبس ولو خرجت هيبقي خرجت منك انت يا سارة لان صخر ميقدرش يبيع اي عراف يجي في العهد بتاعه فاهمة كلامي كويس.
سارة بثقة:فاهمة أكيد ومتنساش اني انا اللي اخترت اكون جنبك لاني بعزك وعايزة اكون جمبك.
في مقر التفاحة الحمراء
نديم:وصلت الاخبار ان عراف دلوقتي في انجلترا تفتكروا راح هناك ليه
زين:اتوقع راح يقابل الملك هنري خصوصا انهم عايزين تعاون مع العراف يكون ضهرهم في تخطيطهم الجاي.
زين مغربي الجنسية (زين راجل اعمال في مجال العربيات ونفس الوقت شغال شغل شمال في الاثار)
فارتولو:اتوقع بيظبط اموره علشان مقابل الجلسة العليا ويبقي فاهم هيعمل ايه
روسي الجنسية وعايش في تركيا هنا وهو الراجل بتاعنا (فارتولو راجل عصابات ومافيا).
يوجين:متوقعش ان عمار العراف خايف من جماعة هنري ولا حتى بيظبط نفسه للجلسة العليا.
نديم:امال تتوقع ايه.
يوجين:العراف ناوي على ضربة تانية بس ايه هي معرفش لسه ومش عارف اقرأ شخصيته وده مخليني مستغربه اكتر.
خديجة بنت نديم:بقولكم ايه سوا ناوي على حلو او وحش مش احنا متفقين اننا هنكون معاه وضد اي حد تاني بس هو مش هيعرف الكلام ده دلوقتي.
نديم:ايوة متفقين على كده بس ده ميمنعش نخلى بالنا لحد ما هو يعرف بنفسه اننا تبعه مش ضده بدليل اننا معملناش اي حاجة وحشة معاه.
خديجة:لا ازاي احنا عملنا حاجة وحشة معاه لما الناس كلها عرفت اننا دلوقتي في تعاون وتحالف مع التنين وجماعته ومتنساش برضو اننا بالنسبة له خطر وخصوصا لحكومة بلده.
زين:انا شايف ان كلام خديجة صح ولازم نفكر في حل نكون قريبين من العراف ونفس الوقت يعرف اننا على خير وسلامة معاه مش شر خالص.
خديجة:انا عندي الحل متقلقوش من حد الاجتماع انتهي تقدروا تتفضلوا يا جماعة.
بعد ما الكل خرج نديم خد خديجة ورجعوا البيت.
في بيت نديم رئيس التفاحة الحمراء.
داليا:اهلا بيكم متاخرتوش يعني برة.
نديم:مفيش ياستي بنتك بتعاندي قدام الاعضاء في المقر وتقولهم الاجتماع انتهي وانا عندي الحل.
خديجة:انت قلقان ليه عليا مش انت مدربني كويس وعارف اني قادرة اعزم اي عدو يقف قدامي وبعدين احنا قدامهم عاملين ان العراف حبيبنا لاننا شاكين انه يكون مشتري حد فيهم ويطلع جاسوس لكن انت نسيت تأرك القديم مع عزت العراف ولا ايه.
نديم:لا منستش تأري القديم بس خائف عليكي وخصوصا معرفش فكرة ايه اللي جاتلك دي.
خديجة:هنزل مصر وهتقرب من العراف وهكون قريبة منه لدرجة ميصدقهاش هو ذات نفسه لحد ما هلاقي الفرصة المناسبة وهخلص منه ومتمنعنيش لاني هعمل كده.
داليا:انت اجننتي صح عايزة تدخلي لعرين الأسد برجلك انت مجنونة.
خديجة:لا مش مجنونة انا مخططة كويس اوي وعارفة انا هعمل ايه ناويين تيجوا معايا ونعيش هناك فترة ولا لا.
نديم:سبيني افكر وارتب اموري طيب عشان نقدر ندخل مصر بشكل طبيعي.
خديجة:بابا انا عارفة ان لينا املاك وفرع شركة هناك بلاش تلف وتدور عليا عيب انا بنتك وانت اللي مخلفني ومربيني حضروا نفسكم بقي خلونا نسافر بدري بدري والاعضاء متعرفش حاجة يا بابا.
نديم:كبرتي وبقيتي بتفكري وتتحكمي ماشي يا خديجة لما اشوف اخرتها معاكي.
في بيت محسن ضابط الامن العام.
محسن بيكلم في التليفون:بتقول ايه سافر انجلترا يعمل ايه يخربيت ام كده ماشي ماشي اقفل.
فيفي:في ايه يا محسن متعصب ليه.
محسن:عمار سافر انجلترا وشكله ناوي على خراب جديد.
فيفي افتكرت شكل عمار وهيئته يوم الحفلة وسرحت بخيالها شوية وفاقت على صوت محسن.
محسن:انت معايا ولا فين ايه بتفكري في اي.
فيفي:مفيش بفكر في كلامك هيكون سافر ليه.
محسن:معرفش بس لازم اكلم مع فضل واقوله.
فيفي:بقولك ايه ما تتصل بيه وتاخد معاد ونروحلهم زيارة ومنها الواد ابنك يقرب من بنته يمكن يحبوا بعض ويتجوزوا.
محسن:تصدقي فكرة كويسة طب اتصلي على ابنك شوفيه فين وانا هقوم اكلم فضل.
اتصلت فيفي على أسعد ابنها:انت فين ياولا كل ده ومتصلتش عليا ليه.
أسعد:كنت بخلص محاضرة مهمة ورايا في حاجة ولا ايه
فيفي:عايزك تيجي دلوقتي علشان خارجين بعد كام سنة وعايزك ترتاح وتظبط حالك.
أسعد:ليه في ايه ما تقوليلي يا فيفي.
فيفي:هنروح نقابل عيلة فضل باشا وريم بنته هتبقي هناك وعايزك تقرب منها وهي اصغر منك بسنة ياواد.
أسعد:ماشي خلاص هخلص واجي على طول.
خرج محسن بعد ما كلم فضل باشا وحدد معاد للزيارة.
فيفي:كله تمام وابنك قدامه شوية ويجي ولسه بنتك عندها محاضرات.
محسن:حلو اوي ما تيجي يا حلوة على زبري.
فيفي: هيهيهيه بلا وكسة ياخويا وتسيبني سخنة وتقوم بعد ما تجيبهم زي كل مرة
محسن:يا شرموطة تعالى انت اللي كسك عايز يتناك جامد وانا صحتي خلاص.
فيفي:مادام مش قادر عليا سيبني اتناك برة يا عرص.
محسن وهو هايج:احا والناس اللي تعرفك تقول عليا ايه ديوث سايب مراته تتناك.
فيفي:اه يا ديوث سيبني اتناك وانت بتاعك وقف اوي كده من سيرة ان حد ينيك مراتك تعالى ورايا.
مسكت فيفي محسن من بتاعه الصغير وشديته لجوا معاها في الاوضة وهي اصلا كسها مولع وبينزل لوحده.
طلع محسن عليها ونيمها وبدأ ينيكها على طول ويدخل بتاعه في كسها وهي بتتخيل ان حد تاني بينكيها
فيفي:نيك يا ديوث فيفي نيك اوي يا عرص احاااااا كسي نار.
محسن:احححح يخربيتك مهيجاني اوي خدي في كسك يا لبوة خدي يا متناكة ومحسن رايح جاي بينيك في كس فيفي اللي بالع زبره ولسه عايز زبر أكبر من بتاعه.
وبتقوله بوسني ياكسمك هتجنن علي شفايفك ياشرموط وبعد ماشبعت من شفايفه راحت حطت بزاها في بقه قالتله ارضع بزاز لبوتك ارضع بزاز متناكتك قطع حلمتها وبقي محسن يقطع حلمتها بسنانه ويقلها زبري هينفجر مش قادر قالتله نفسي تلحسلي كسي مره دوق عسله مش هتندم بس هي بتكلم مين ده محسن راح قلبها بسرعه وخلاها تحت وهو فوق ودخل زبره ورشقه مره واحده جوه فيفي وهي مش طايقة محسن بسبب اسلوبه الغبي في النيك وانه مبيحسش بيها وهو ولا همه مكملش خمس دقايق لان كسها كان نار من جوه هو مستحملش وقام منزل لبنه في كسها وقام دخل الحمام ياخد شاور وسابها هايجه علي السرير هتموت بدات تلعب في نفسها وتنيك نفسها وهي بتتخيل حد بينكيها زي كل مره لحد منزلت عسلها واترعشت وارتاحت بس ازاي ترتاح من غير مشاعر من غير زبر ينيكها ويمتعها وبدأت فيفي تفكر ممكن تتصرف ازاي عشان تحس بالمتعه المحرومه منها
خرج محسن بعدها بشوية:معلش يا روحي كسك نار مقدرتش استحمل نزلتهم.
فيفي:اسكت يا محسن بل كسي نار بل نيلة اسكت لان انا جبت اخري وراحت معيطة جامد.
محسن:خلاص يا فيفي بقي المرة الجاية هتطول وامتعك وهجرب ألحس كسك.
فيفي:كفاية كلام بقي خلاص فكك انا قائمة استحمي انا كمان.
في بيت فضل باشا
فضل:يا الهام انت فين.
الهام بعدها بدقيقة:كنت بعمل حاجات في المطبخ يا فضل في ايه.
فضل:محسن كلمني وهيجوا بليل هنا هو ومراته واولاده.
الهام:خير في ايه، قاعدة عادية ولا في حاجة.
محسن:اه عادية متقلقيش وبلغي ريم تجهز نفسها ومفيش خروج علشان تقابل الضيوف وتقعد معنا.
الهام:زمانها راجعة من الجامعة لما ترجع بقي هقولها.
فضل:ما تيجي يا حلوة عايزك فوق شوية.
الهام بحسرة:حاضر حصلني وانا هجيلك يا دكري.
بعد شوية دخلت الهام لقيت فضل نايم على السرير ومطلع زبره المتوسط لفوق ومستنيها وهي لبسة قميص نوم يجنن ويخلى الحجر ينطق يقول ارحموني عايز اركبها.
الهام قربت منه وطلعت على السرير وراحت على زبره على طول وبدات تمص فيه وتلحس رأس زبره وهو في دنيا تانية خالص
بس فضل شدها وقالها اركبي يا لبوة زبري وخلها تطلع فوق زبره وتنزل على زبره بكسها وهو ناشف
وفضل ينيك فيها وهي بتتوجع من حركة زبره في كسها الناشف مفيش 5 دقائق ولقيت فضل بينيمها على ضهرها وبينزل لبنه في كسها وهي زي الصنم تحته ولا بتطلع اصوات ولا بتكلم وقام من عليها وسابها.
الهام بينها وبين نفسها:يخربيت قرفك هريت كسي التهابات ووجع انسان متخلف بس هعمل ايه مستحملة علشان العيشة الحلوة والفلوس والمركز الاجتماعي كسي وجعني حتى مش قادرة احط ايدي ادعك فيه مقرف وقذر وخول مبيعرفش يبسطني.
وافتكرت يوم دخلتها لما دخلت هي وهو للبيت وهو راح شالها ودخلها الاوضة وقلع هدومه وقرب منها قلعها الفستان وقلعها جسمك يجنن يا حبيبتي
الهام:بطل انا بكسف واسكت وسيبني انا هقلع.
فضل:اسيب ايه انا هايج اوي قومي اقفي اقلعك هدومك دي واول ما قلعت الفستان وكانت بالبرا والاندر بتوع الفستان راح نيمها على ضهرها ورفع رجليها لفوق وقلعها الاندر.
الهام:فضل براحة واحدة واحدة اهدي.
فضل:سبيني اتمتع بيكي يا لبوة.
الهام اتصدمت من شتيمة فضل بس عجبتها برضو وهاجت انها لبوة تحت جسم جوزها اللي اجوزته صالونات.
قرب فضل وقتها زبره من كس الهام وراح مدخل زبره كله مرة واحدة والهام بتصوت تحته مش من كبر زبر فضل لكن من غبائه وطريقته الغبية اللي فتحها بيها.
فضل ينيك في كسك وهي بتتوجع تحته وجابهم وقام من عليها وسابها رجليها مفشوخة والدم مغرق الملاية وكسها ومخلوط بلبن فضل
رجوع من الفلاش باك والهام بتعيط وبتعدل نفسها وبتقوم علشان تاخد شاور في الحمام التاني.
في مقر شاتاي والجماعة
التنين:طبعا الكل سمع بالمصيبة اللي حصلت في مصر وان نوك اتقتل على ايد العراف.
مارتن:اه سمعنا يا شاتاي وكمان العراف في انجلترا دلوقتي.
انطوان:احنا في خطر معني كده ان العراف عرف عننا كل حاجة وعن اهلنا وحياتنا.
مراد:متقلقوش العراف لو عايز يخلص على حد مننا مش هيجي بلد غير بلده ويحاول يعمل فيها زعيم وخصوصا ان الحكومة مش هتميز بينه وبين اي حد في البداية اه هيخرج منها بس هيتبهدل واسمه هيتبهدل معاه.
اكتشا:انتوا ليه خايفين مش كل واحد فيكم قادر انه يحمي نفسه وعيلته وكمان من الاول وانتم متجمعين على محاربة العالم وانكم تخوفوا الناس بس انا شايفة انكم انتوا اللي خايفين دلوقتي.
شاتاي:كلام اكتشا صح لازم تفكروا ونفكر مع بعض كويس ازاي هنحمي نفسنا ونعدي الفترة دي لازم نظبط كل الامور قبل اجتماع الجلسة العليا متنسوش اني عضو فيها.
مراد:خلاص انا هركز في شغلي وهزود الحراسة على الاماكن بتاعتي كلها.
مارتن:هو دلوقتي في انجلترا يعني الخطر عليا انا مش انتوا بس انا مظبط اموري من اول ما سمعت ان نوح اتقتل متقلقوش ولو انا حصلي حاجة مراتي هي اللي هتكمل مكاني يا شاتاي تمام.
شاتاي:متقلقش هحميك ورجالتي هناك دلوقتي.
انطوان:انا شايف اننا نتحرك بقي دلوقتي علشان نلحق نظبط امورنا واي جديد يا شاتاي تبلغنا وبخصوص كلامك يا اكتشا احنا مش بنخاف احنا بس عايزين نمشي صح.
اكتشا:حصل خير انا استغربت ان المفروض جماعة التنين متقلقش حتى.
دخل كولكان وبلغ شاتاي ان الجاسوس بيبلغهم ان عمار العراف في انجلترا ومعاه الفريق الخاص بتاعه كمان ده غير حراسة رجالة الموت.
اكتشا:الفريق بتاعه، هو العراف عنده فريق.
كولكان فتح الاسبيكر وسمعهم كلام الجاسوس بالمصري:عمار العراف عنده الفريق الخاص بعملياته الخاصة بيساعدوه وقت الداخلية بس ملهمش علاقة بالداخلية مين هما معرفش بس اللي اعرفه ومتأكد منه انهم اقوي فريق عمليات خاصة تحت قيادة القائد الاعظم.
شاتاي:والقائد الاعظم هو العراف.
الجاسوس:بظبط كده ياباشا بس متقلقش هحاول اعرفلك مين هما واسماءهم ايه كمان.
الكل:لازم نتحرك فورا ونخلى بالنا كويس عمار العراف بدأ يلعب بالنار معنا خلاص.
في قصر العراف (القاهرة)
ماسأل:ماما هو عمار متصلش خالص لحد دلوقتي.
نهي:لسه يا حبيبتي معرفش عنه حاجة وكمان صخر مش هنا يبقي هو معاه أكيد.
لميس:طب ما نتصل على سارة ونشوف وتطمنا عليه.
ماسأل:هتصل عليها ثواني.
نهلة:ها ردت ولا لا.
ماسأل:التليفون مغلق لاني بتصل على الرقم المصري.
سيلين:يعني مش عارفين نطمن على عمار.
أسيل:أكيد عمار كويس متخافوش انا اه قلقانة عليه بس هيكون كويس.
سوزان:انا من رأيي نتصل على سليم وهو هيعرف يوصل لعمار.
نهي:خلاص تمام اتصلي عليه ولا تحبي انا أكلمه.
سوزان:انت أم العراف يعني المكالمة منك غير مني.
نهي ببتصل على سليم:اخبارك ايه يا سليم محتاجة مساعدتك.
سليم:بخير يا نهي اؤمريني في ايه.
نهي:عمار سافر انجلترا من يومين ولحد دلوقتي منعرفش عنه حاجة وكمان صخر مش هنا من وقتها.
سليم:تمام يا نهي هحاول اعرف كل حاجة واكلمك أو هجيلكم.
نهي:تمام يا سليم.
للناس اللي مش مركزة (سليم هو ابن عم محمد العراف ابو عمار ويعتبر عمه).
سيلين:ها يا ماما طمنيني قالك ايه
نهي:قالي هتصرف وهرد عليكم حصل ايه.
نهلة:هنطمن أكيد.
في بيت الجبل انجلترا
عامر:عمار وصل بالسلامة وقاعد في بيته دلوقتي.
مونيكا:مش المفروض كان يجي يعرفنا هنعمل ايه وهنتحرك ازاي.
إيلا:ما تهدي شوية الراجل لسه واصل ويدوب بقاله يومين هنا.
إزيل:انت مهتمة ليه بعمار اوي كده ودائما بدافعي عنه ودائما ضدنا.
إيلا:لانه معملش معايا حاجة وحشة، وكمان احنا فريق واحد وبنحب بعض كلنا ولا ايه يا عامر انت وصخر ما تكلموا.
صخر:خلاص يا جماعة مفيش اي مشكلة وعمار هيكون عندكم في اقرب وقت.
عامر:سيبهم يا صخر وانا هتصرف معاهم وروح انت لعمار وبلاش تحكيله عن اللي حصل هنا.
صخر:تمام يا عامر مفيش مشكلة.
عند العراف في بيت الجبل انجلترا
سارة:مش ناوي تكلمهم في مصر تطمنهم عليك احنا بقالنا يومين ولسه متصلناش بيهم.
انا:لا يا سارة سبيهم كده شوية علشان يعرفوا قيمة وجودي.
سارة:في ايه مالك طيب من امتي بتفكر كده وهما عملوا ايه لكل ده.
انا:معملوش حاجة، بس تمام هتصل بيهم.
عمار مسك التليفون وقرر يتصل على ماسأل
ماسأل:عمار وحشتني اوي بجد انت ليه متصلتش من بدري.
انا:وحشتيني اكتر يا حبيبتي معلش كان ورايا شغل.
لميس شديت الفون:انت فين انت كويس وحشتني يا عمار.
انا:وحشاني اكتر يا حبيبتي.
نهي بتكلمه:وحشتيني يا عمار متغبش كفاية كده.
سيلين ونهلة وأسيل في صوت واحد:وحشتنا يا رخم انت فين كل ده.
انا:كلكم وحشتوني، هكلمكم تاني.
صخر دخل:الفريق محتاجك وبدوأ يعملوا مشاكل مع بعض وصخر حكي لعمار كل اللي حصل وسارة بان عليها الغيرة.
سارة:ومين إيلا دي كمان ولا مونيكا.
انا:نعم بتقولي حاجة.
سارة:لا مبقولش حاجة سكت اهو.
انا:حضر نفسك يا صخر هنتحرك بكرة.
في مكان مجهول
الجاسوس:انا عرفت عنوان عمار بظبط في انجلترا محتاجه؟
شاتاي:اه ابعتهولي حالا.
الصوت بيتصل بالتليفون:ده عنوان العراف في انجلترا بيت فوق الجبل.
الصوت2:والمطلوب يا باشا.
شاتاي:عايز اقوي رجالة تهجم على هناك وياريت نخلص منه.
في بيت عمار انجلترا
حصل هجوم على البيت بعد ساعة من مكالمة التليفون وعدد من رجالة الموت وقعت ومتصابة
صخر:عمار عمار لازم نتحرك فورا.
سارة:انت كو
يس يا عمار.
انا:مفيش حركة من هنا لازم يموتوا
سارة:عماااااااار حاااااسب
وبس كده جزء صغير عارف بس تتوقعوا مين الجاسوس وعمار هيتصرف ازاي ورجالته جزء منها مات
الجزء الخامس
الجزء الخامس
وقفنا المرة اللي فاتت عند
في مكان مجهول
الجاسوس:انا عرفت عنوان عمار بظبط في انجلترا محتاجه؟
شاتاي:اه ابعتهولي حالا.
(الحوار الجاي بالانجليزي بس مترجم ليكم بالمصري).
شاتاي:ده عنوان العراف في انجلترا بيت فوق الجبل.
الصوت:والمطلوب يا باشا.
شاتاي:عايز اقوي رجالة تهجم على هناك وياريت نخلص منه.
الصوت:اعتبره حصل يا باشا بس انت عارف خطورة العملية دي ولا الوضع ايه.
شاتاي:متقلقش كل الفلوس هتتحول في حسابك حالاً محتاج كام؟
الصوت:مليون دولار.
شاتاي بعد دقيقة:وصلت الفلوس خلصني منه بقي يا فرانك.
فرانك:اعتبره حصل يا كبير سلام
في بيت عمار انجلترا
حصل هجوم على البيت بعد ساعة من مكالمة التليفون وعدد من رجالة الموت وقعت ومتصابة
صخر:عمار عمار لازم نتحرك فورا.
سارة:انت كويس يا عمار.
انا:مفيش حركة من هنا لازم يموتوا
سارة:عماااااااار حاااااسب.
ضرب عمار النار بسرعة الصاروخ على واحد مقنع كان بيوجه السلاح ناحيته وسارة وقفت تحمي عمار بس عمار لحق الموقف بسرعة.
صخر:مفيش وقت لازم نخرج يا عمار من الباب الخلفي مش هينفع نواجهم رجالة الموت متصابة برة ومعرفش عايشين ولا ميتين اصلاً.
سارة:لازم تسمع كلام صخر ونتحرك فوراً.
انا:بلاش دوشة وكلام كتير اسمعوني كويس، صخر هتستلم الباب الخلفي وانت يا سارة هتستلمي الروف فوق يلا اتحركوا.
انا في اللاسلكي حد عايش من الرجالة برة يرد عليا، جالي الرد في وقتها.
راجل من رجالة الموت:معاك العطار يا عراف باشا انا وفريقتي عايشين متقلقش والفرقة التانية عايشة بس متصاب منهم واحد.
كل الفرقة في وقت واحد:كلنا في ضهرك يا عراف.
طلعت تليفوني الخاص واتصلت بحد:لازم تدخلوا فوراً وتساعدوا الفرقة وعايز اللي خطط للحوار حي اوعوا يموتوا.
فرقة القائد العظيم:اؤامرك يا قائد.
حضرت سلاحي ومسكت السلاح التاني وبدأت اتحرك بخطوات محسوبة وضربت اتنين عند البوابة الأمامية وخليت رجالة الموت تدخل جوا البيت وكل شخص مسك جهة من جهات البيت.
عند صخر (على لسان صخر).
روحت على الباب الخلفي وانا كُلي خوف اموت ومعرفش احمي عمار العراف كويس بس كان لازم اسمع الاؤامر واتحرك على الباب الخلفي وفعلاً لقيت مجموعة بتحاول تهجم من 3 افراد وقعتهم واحد ورا التاني بخطوات محسوبة.
صخر:كلير يا عمار.
انا:انتبه يا صخر لسه مش مضمون حاجة.
عند سارة (على لسان سارة).
سمعت كلام عمار وانا عارفة ومتأكدة انه مش خايف على نفسه بس هو خايف علينا احنا علشان كده بعدني عن المكان لاني لما طلعت الروف مكنش فيه اي حد بيحاول يهجم من فوق عن طريق طيارة ولا اي حاجة عمار خايف علينا اكتر ما هو خايف على نفسه وخصوصاً خايف على رجالة الموت.
سارة:كلير يا صخر ويا عمار.
صخر:انتبهي يا سارة.
انا:عارف يا سارة انه كلير عندك بس كان لازم احميكي اياك تنزلي.
سارة:حاضر يا عمار.
سمعت صوت ضرب نار باسلحة انا عارف صوتها كويس اوي.
برة بيت العراف انجلترا:
إيلا:مونيكا اتحركي ناحية اليمين وخلي بالك الجهة بتاعتك فيها 3 افراد مسلحين بسلاح آلي.
مونيكا:حاضر يا إيلا.
مونيكا دخلت على الثلاث افراد من غير اي ترتيب ولا خطوات وراحت عاملة حركاتها المجنونة وطارت في الهواء وضربت عليهم هما الثلاثة في وقت واحد بالسلاحين اللي في ايدها.
مونيكا:كلير يا قائد.
إيلا:عامر خلي بالك في الجهة بتاعتك الشمال عندك 4 افراد مسلحين 2 بسلاح آلي و2 بمسدسات 9 ملئ ابعتلك دعم بالدرون ولا هتقدر.
عامر:عيب عليكي يا إيلا لما تسألي السؤال ده.
اتحرك عامر بخطوات محسوبة وهو معاه سكتين من اسلحة النينجا ورشاش، رمي عامر السيكتين في وقت واحد على الاتنين اللي ماسكين سلاح آلي ووقعوا وبدأ الضرب علي عامر من الاتنين الآخر بس هو بحركة من حركاته المعروفة فتحت الرشاش عليهم ووقعوا الاتنين في الأرض.
عامر:كلير يا قائد.
إيلا:إزيل ناقص الجهة بتاعتك وانا هدخل معاك الجهة بتاعتنا فيها 4 افراد مسلحين ورجالة الموت بتساعد في حمايتنا جاهز يا إزيل.
إزيل:جاهز يا إيلا.
دخل إزيل وإيلا وهما الاتنين في ضهر بعض، وإيلا ضربت اول طلقة في رجل واحد منهم ولقتني وراءهم بوقع التاني من رأسه، وإزيل وقع الثالث من رأسه.
الرابع:أرجوك سيبني اعيش انا مليش دعوة بحاجة انا عبد المأمور.
انا:كلير يا صخر أمن الدنيا انت والرجالة وعالجوا الي اتصاب منكم بسرعة وهاتلوا الكلب ده جوا.
صخر والفريق:اؤامرك يا عراف.
داخل بيت العراف انجلترا.
فريق القائد العظيم:محتاج حاجة تانية يا عراف...؟
انا:اه استنوا معايا شوية وخصوصا انت يا إزيل انت وإيلا.
إزيل بقلق:اشمعنا احنا الاتنين في حاجة ولا ايه.
إيلا بدهشة:تمام يا عراف مفيش مشكلة وبصت لإزيل.
انا:مين انت بقي ومين بعتك ليا وعرفت مكاني هنا ازاي وياريت تكلم لانك عارف انت قدام مين وأقدر اعمل فيك ايه صح ولا لا....؟
الرابع:انا فرانك قاتل مأجور واللي أجرني اقتلك مقدرش اقول علي اسمه بس كل اللي أقدر اقولك عليه انك مستهدف لدرجة انه ادفع فيك مليون دولار.
انا:ههههههههههه ضحكتني العراف يساوي عندكم مليون دولار، طب لو اديتك 5 مليون دولار تقولي هو مين وتلعب معايا ضده كمان.
فرانك:كام انت قولت كام، موافق طبعاً بس اضمن منين انك مش تقتلني بعدها.؟
انا:مفيش ضمانات فكر ورد عليا يلا يا صخر.
فرانك:استني يا باشا اللي طلب كده هو شاتاي بك.
انا:صخر اعمل اللازم.
طبعاً انتوا عارفين اني عارف هو مين عن طريق قوتي الخارقة من ماسأل مراتي اني بقرأ افكار اللي قدامي وبعرف الماضي لكن مقدرش اعرف المستقبل ومن أول ما فرانك قعد قدامي وانا قرأت في افكاره ان شاتاي اللي بعته ليا بس مينفعش ابين قدام الناس حتى لو صخر اني بقرأ افكار اللي قدامي لازم محدش يعرف السر ده غير ماسأل وعشيرتها وكده جيه دور اني لازم ازور عشيرة ماسأل لما ارجع مصر ولو مش عارفين ارجعوا (الجزء العاشر السلسلة التانية).
فوق عند فريق القائد العظيم
إزيل:متعرفش يا عامر، العراف عايزني انا وإيلا مخصوص ليه...؟
عامر:منعرفش حاجة يابني مش كنت معاكم في المهمة برة وهو كان جوا هعرف منين يابني.
إيلا:انت قلقان ليه وبقيت بتسأل كتير ليه ما انا مطلوبة زيك اهو وقاعدة وساكتة انت وجعت دماغي اسكت شوية.
إزيل: هتفضلي دائما تدافعي عنه وهو مش شايفك اصلاً ولا هيفكر فيكي حتى.
إيلا بغضب:انت اجننت بجد انت ازاي تكلم معايا كده يا إزيل ولولا اننا في مكان القائد مكنتش سكت ليك بجد وعرفتك مقامك.
مونيكا:اهدي يا إيلا مانت عارفة إزيل بيحب يرخم عليكي بالكلام اهدي بدل ما العراف يسمعنا وتحصل مشكلة.
انا:لا ما انا سمعت كل حاجة خلاص.
الكل:لف وراءه وبصلي بخوف.
إيلا:عمار انا اسفة معرفتش امسك اعصابي بسبب كلام إزيل الغبي ده.
انا:عامر خد الفريق وارجعوا للمقر وبكرة أول اجتماع ما بينا لازم نخلص اللي جينا علشانوا هنا قبل نهاية الأسبوع ولازم أرجع مصر في أسرع وقت ممكن.
عامر:تمام يا عراف.
إزيل:انت مش قولت عايزيني انا وإيلا، ودلوقتي بتقول نمشي هو في ايه بظبط.
انا:عامر مش هكرر كلامي مرتين نفذ.
عامر:اؤامرك يلا يا شباب.
في مقر شاتاي
كولكان:العملية فشلت يا باشا والعراف قبض على فرانك.
شاتاي:احاااااااااا قدر ازاي يموت 30 شخص هجموا عليه باسلحة آلي وعادية.
كولكان:منعرفش قد يخلص عليهم ازاي بس اللي عرفته ان حصل مساعدة خارجية من خارج البيت فريق مكون من ولدين وبنتين طبعا مع رجالة الموت اللي مماتش فيهم ولا واحد واتصاب منهم واحد بس.
اكتشا:هي رجالة الموت دي مش بني ادمين زينا ولا في ايه بظبط ما حد يفهمني ليه العراف مش بيموت.
شاتاي:رجالة الموت متدربة على أعلى مستوي من زمان اوي، عارفة ليه العراف انا عايزه يموت....؟
اكتشا:ليه يا باشا.
شاتاي:بسبب حادثة قديمة ولو اتعرفت العراف وقتها هو اللي هيقتلني فلازم اخلص عليه قبل ما هو يخلص عليا.
اكتشا:معني كلامك ان العداوة بينكم مش مجرد شغل في الأمن العام وبس.
شاتاي:دي حاجة ودي حاجة تانية خالص على حسب علمي انه فاكرها عداوة شغل ودلوقتي بقيت شخصية لاني حاولت اموته مرتين ودي التلاتة.
مرة وهو في بيته والتانية في المستشفى والثالثة في بيت الجبل انجلترا.
كولكان:باشا اللي حصل حصل ودلوقتي احنا لازم نفكر كويس وبشكل صح هنكمل في شغلنا ولا هنفضي للعراف وبس.
شاتاي:حالياً الدنيا بتخرب من ايدينا ولازم فعلاً نركز شوية لان حتى فرانك اقوي قاتل مأجور في انجلترا فشل.
اكتشا:من رأيي نركز في شغلنا شوية ونشوف خطوة العراف الجاية هتبقي ايه بظبط، خصوصاً لو فرانك اعترف عليك.
شاتاي:كلامك صح خلاص نركز في شغلنا ونشوف اللي ورانا الأول لحد ما يحصل في الأمور امور جديدة.
في مقر سفارة انجلترا
بيتر:مساء الخير يا فندم حصلت مداهمة على بيت العراف في الجبل من شوية بس قدر العراف يسيطر على الموقف وبدورنا منعنا تدخل الشرطة ولا أكننا سمعنا حاجة زي ما طلبت يا فندم.
هنري:تمام يا بيتر اتفضل انت دلوقتي.
الملكة فرح:شخص بقوة العراف أكيد هيقدر يسيطر على الموقف بس يا ترى مين اللي عايز يخلص عليه وخصوصاً في انجلترا.
ألب رئيس اسبانيا:امبارح قولتلكم ده عيل صغير واستغرب انه ازاي في منصبه ده بس دلوقتي احب اعترف قدامكم انه باين عليه شخص قوي وليه حق يطلب حضورنا لعنده مش هو اللي يجي لينا.
مايكل رئيس فرنسا:كويس يا ألب انك اعترفت بغلطتك وانا كلفت رجالة من رجالتي تجبلنا صور العراف وقام مايكل وعرض صور العراف على الشاشة.
الملكة فرح بينها وبين نفسها:وااااااااو العراف طلع يجنن شكل وشخصية وهيبة كمان لازم اقابله قريب اوي.
هنري:زي ما قال عليه بيتر بضبط شخص ليه كاريزما وهيبة حتى في الصور، ناويين نقابلوا امتي يا جماعة..؟
الملكة كاترين بينها وبين نفسها:اححححححححح يجنن شكله انا هيجت اوي عليه من الصور امال في الحقيقة هيبقي عامل ازاي، طول بعرض ولبسه يجنن في البدل ليه استايل خاص بيه خصوصا لكل بدلة اسكراف.
تاني يوم الصبح في مقر التدريب انجلترا
انا:صباح الخير يا شباب النهاردة بليل العملية طبعاً بقالنا اسبوع هنا مش بنلعب ومفيش حد فيكم كان يعرف حاجة عن المهمة دي غير إيلا وصخر بس اللي عارفين وده مش شك فيكم ولا حاجة ده حفاظ على حياتكم مش أكتر، اكلمي يا إيلا واشرحي ليهم كل حاجة عرفتيها.
إيلا:مارتين جابليز عضو من اعضاء جماعة التنين، انجليزي الاصل وعايش هنا في انجلترا، راجل اعمال وده اللي ظاهر للناس واهله ومعارفه لكن الحقيقي مافيا مان بيتجار في كل حاجة حرفياً مش بيسيب حاجة الا لما تاجر فيها من بيوت دعارة، لدعارة الكترونية، لمخدرات لكل حاجة حرفياً.
عنده 45 سنة متزوج من ماري جابليز مراته عندها 40 سنة ومخلف منها ولد وبنت، الابن تشارلي جابليز والبنت يوو جابليز.
دائما بيمشي بحراسة مفيش مرة خرج من بيته الا وهو معاه 3 عربيات حراسة على الاٌقل، والبيت متراقب كله بالكاميرات وخصوصاً بيته الأساسي وعليه حراسة مشددة 24 ساعة في الجهة اليمين 4 جردات حماية وبيتغيروا كل 8 ساعات بناس مختلفة تماماً، الجهة الشمال 4 جردات حماية ونفس الكلام بيتغيروا كل 8 ساعات، الجهة الأمامية 2 جارد ودول هما الدراع اليمين والشمال لمارتين جابليز مش بيتحرك من غيرهم، وطول ما هو مش في البيت هما كمان مش موجودين وسط الحراسة، الجهة الخلفية فيها كلاب الحراسة ومعاهم 5 جردات.
تحركات مارتين: بيخلص شغله في الشركة الصبح وبيرجع البيت يريح شوية وبعدين يخرج يروح بيت الدعارة الرئيسي بتاعه وده أنسب مكان للمهمة الوشوش كتير وسهل ندخل كلنا ونخلص عليه أو نختار مننا شخصين يدخلوا ونخلص عليه.
انا:تمام يا إيلا شكراً لمجهودك الرائع ده هكمل انا، بصوا يا جماعة احنا هنا علشان نقتل تاني عضو من جماعة التنين والعضو ده لو وقع هنعمل هزة كبيرة في الجماعة وخصوصاً اني لحد دلوقتي مش عارف اشوف شغلي ولا حياتي بسبب كل شوية محاولة قتل واغتيال ولازم يستقر وضعي شوية في مصر وانا عكس أهلي مش هعمل العهد الجديد لمجرد اني قتلت واحد من اعدائي.
عامر:ناوي على ايه وهندخل ازاي طيب وناوي تخلص عليه وهو في بيته وتخلص على أهله كمان ولا ايه الوضع.
انا:بصوا انا مش هقرب من بيته خالص وفكرة إيلا اننا ندخل لبيت الدعارة حلوة جداً وعجبتني بس لسه معرفش هختار مين يدخل هناك معايا لاني مش هضحي باي حد منكم في المهمة دي.
إزيل:وناوي تختار مين يا عراف.
انا:هتعرفه وقت العملية جهزوا نفسكم الساعة 10 بليل هنتحرك من هنا إيلا هتمسكي مراقبة الكاميرات والهاكينج كله والباقين يجهزوا لاي خطر.
في بيت رامي العطار
لؤي:بابا ممكن اكلم معاك شوية لو فاضي.
رامي:تعال يا حبيبي نكلم زي مانت حابب قولي في حاجة مزعلاك او حد ضايقك.
لؤي:اه في حاجة مزعلاني عايز اشوف طنط سيلين ممكن لانها وحشتني اوي.
رامي:حاضر هظبط الموضوع ده وهقولك هنروح امتي متزعلش نفسك يا حبيبي.
خرج لؤي ورامي فضل يفكر في سيلين وقد ايه هي حلوة وفعلاً عجبته يوم ما شافها عند العراف وعرف انها اخته اللي حافظت على ابنه من الناس اللي كانت عايزة تخطفه.
دخل ابراهيم على رامي:في ايه مالك بتفكر في ايه.
رامي:لؤي عايز يروح يشوف سيلين العراف لانها وحشته.
ابراهيم:خلاص نحاول نطلب مقابلة مع سيلين العراف ونشوف الوضع هيمشي ازاي بس العراف مش هنا فاعتقد المقابلة هتترفض لحد ما يرجع من برة مصر.
رامي:اه عرفت انه في انجلترا، تصدق على قد ما انا مش طايقهم الا اني حبيت عمار العراف شخص مختلف عن اي كبير لعيلتهم جيه قبله وكمان بصراحة اعجبت بسيلين من اول ما شوفتها وبفكر اتقدم ليها منها اني حبيتها وعايزها جمبي ومعجب بيها وكمان علشان لؤي بيحبها ايه رأيك.
ابراهيم:اخيراً هتجوز يخربيتك تعبتنا وراك طول ال6 سنين اللي فاته بس تفتكر هي بتفكر فيك بنفس التفكير ولا لا وكمان العراف هيوافق ولا ايه الحوار.
رامي:هنشوف لما يرجع بالسلامة.
في فيلا فضل باشا
وصل محسن وفيفي ومعاهم أسعد
فضل:أهلا يا محسن اخبارك ايه.
محسن:بخير يا فضل مديري مطلع عيني في الشغل ههههه.
الهام:ازيك يا فيفي يا قلبي.
فيفي:بخير يا حلوة.
دخلوا وقعدوا مع بعض وفضلوا يرغوا في اي حاجة وكلام ملهوش اي لازمة لحد ما أسعد نطق.
أسعد:امال ريم فين يا أونكل فضل.؟
فضل:ريم في الحديقة برة اخرجلها يا أسعد.
خرج أسعد ولقي ريم قاعدة في الحديقة وبتقرأ كتاب.
أسعد:ممكن اقعد معاكي شوية...؟
ريم باستغراب شوية:أكيد اتفضل اقعد.
أسعد:بتقراي ايه....
ريم:كتاب اسمه سيكريت بحبه اوي ودي تاني مرة أقرا الكتاب.
أسعد:واخبار الجامعة ايه والحب والخروجات.
ريم:الجامعة كويسة ماشي الحال وبالنسبة للحب مفيش حب ولا حاجة لان ملقتش الشخص المناسب اللي يقدرني ويقدر جمالي ويحافظ عليا وانت ايه الاخبار.
أسعد:ماشي الحال بروح الجامعة اصيع شوية واحضر شوية وبالنسبة للحب والارتباط مجرد اصحاب وبس مفيش علاقة جد حصلت مع اي حد لحد دلوقتي.
ريم:غريبة يعني شاب زيك وفي مركز بابك مستغلش ليه كل الصلاحيات دي ويعمل اللي عايزه..؟
أسعد:بكل بساطة لاني مبحبش المشاكل ولا بحب اعمل مشاكل لوالدي وكمان اديني عايش سني وبحرية يبقي ليه اعيشه بشكل وحش او بشكل يأذي غيري.
ريم بإعجاب:انت في جامعة ايه يا أسعد.
أسعد:جامعة القاهرة كلية إعلام وانت.
ريم:شوف الصدف يا راجل انا في جامعة القاهرة برضو بس سياسة واقتصاد.
أسعد:يبقي لازم نتقابل هناك ونقعد مع بعض هاتي رقمك وابعتيلي جدولك ومواعيدك ونتقابل.
ريم:تمام ............010.
أسعد:هرن عليكي سجلي الرقم بقي.
في فيلا نديم رئيس التفاحة الحمراء
خديجة:صباح الفل يا احلي عيلة في الدنيا.
نديم:صباح النور يا روح بابا ايه الاخبار شكلك رجعتي في كلامك بتاع امبارح ولا ايه.
داليا:اتمني بدل التفكير المجنون ده وعايزة تدخل لعرين العراف بنفسها متعرفش ان عمار عكس الكل ما تفهمها انت يا نديم مين عمار العراف.
خديجة:كل ده هنكتشفوا لما نروح مصر على فكرة انا حجزت تذاكر الطيران علشان هنسافر بشكل طبيعي مش بطيارة خاصة بينا والسفر بعد 3 ايام ياريت تجهزوا نفسكم وياريت تثقوا فيا شوية.
نديم:ماشي يا خديجة لما نشوف اخرتها انت تعرفي اني مرجعتش مصر من 30 سنة من وقت الحادثة اللي حصلت وحتى امك متعرفش اي حاجة عن اهلها من وقتها وخلفناكي هنا وبسبب اني فتحت شغلي هنا وشركتي هنا واشتريت املاك اخدت الجنسية التركية والكل فاكرني تركي مع اني مصري.
خديجة:ادينا راجعين فترة ولو حبينا نقعد هنكمل يا بابا ومتقلقش عليا انا عارفة بعمل ايه كويس وقريب هتعرف انت والقراء كمان هههههههه.
في قصر العراف (القاهرة)
ماسأل:ماما هو عمار مقالش هيرجع امتي.
نهي:لسه يا حبيبتي مقاليش بس اعتقد ممكن بكرة أو بعد بكرة بالكتير.
لميس:وحشنا اوي البيت وحش اوي من غيره بجد عمار هو سندنا وضهرنا.
نهي:صح يا حبيبتي، لميس قوليلي صحيح هي نبيلة راحت فين من الصبح بدري.
لميس:قالتلي ان عندها شغل في المستشفي وبعدين هتروح العيادة يا ماما، في حاجة ولا ايه..؟
نهي باستغراب:لا يا حبيبتي مفيش حاجة بسأل بس.
أسيل:عمار لما يرجع لازم ياخدنا ونسافر نغير جوا احنا كمان مقعدناش انا وهو مع بعض خالص.
نهلة:مش لوحدك يا حلوة كلنا هاااا كلنا هههههههه.
سوزان:انا بجد مبسوطة اوي انكم اتعودتوا على بعض بسرعة اوي وكمان محدش فيكم بيكره التاني وده شئ حلو جداً فعلاً محمد مماتش لان عمار بيعمل كل حاجة محمد كان بيعملها حتى نهي ردة فعلها بنت أصول ومحترمة بتتعامل معايا اكني اختها مش مرات جوزها التانية وكمان بتعامل سيلين وأسيل ونهلة اكنهم بناتها اللي خلفتهم من بطنها بجد يابختي اني وسطكم.
نهي:كلامك حلو بجد يا سوزان وده الصح واللي لازم كنت اعمله لازم احتوي ولادي واخليهم جمبي اه مش انا اللي خلفتهم بس انا اللي هربيهم واتابعهم من دلوقتي ويشهد القدر اني مش بفرق بينهم وبين عمار ابداً حتى انت يا لميس ويا ماسأل انتوا كمان اولادي اللي بحبهم.
الكل:قام وحضن نهي في حضن كبير وهما مبسوطين ببعض ومبسوطين قد ايه ان القدر عوضهم عن حنان الأم وخصوصاً ماسأل وسيلين وأسيل.
في مكان مجهول داخل مصر
نبيلة:وحشتني اوي يا حبيبي كده تغيب عني بقالك كام يوم.
الشخص:معلش يا روحي كان ورايا شغل مانت عارفة لازم اشتغل علشان اجيب فلوس واعرف اعيش ما انا مش غني زيك يا نبيلة.
نبيلة:ولا يهمك يا حبيبي انا هساعدك المهم تعال بقي انت وحشني اوي
شدت نبيلة الشخص اللي معاه عليها وقلعته هدومه كلها وفضلت تبوس فيه وتلحس في وشه حرفياً وهو ربط ايديها في السرير وبدأ يقرب منها ويبوس في شفايف بعنف شوية اكنه بيقطعها وبيشدهم لبرة وهي مبسوطة اوي وبيحسس بايده على جسمها وخصوصاً عند بزازها الكبيرة وقرب ايده اليمين من حلمتها اليمين وفضل يضغط عليها لجوا ويسيبها تخرج لوحدها ومرة تانية يضغط عليها لجوا ويمسكها يخرجها ويشدها لبرة جامد ونبيلة عمالة تطلع اصوات ااااااااااااااااه بحب العنف بتاعك اوي نيكني يا دكري نيكني اوي اححححححححححححح بزازي بطلع نار منك ااااااااااه عضني بسنانك وبدأ الشخص يقرب بسنانه من حلمة نبيلة الهايجة ويضغط علي حلمتها بسنانه ويأكلها جامد جوا شفايفه وسنانه بس نبيلة بتنهار تحت منه ومش قادرة خلاص اححححححححححح ااااااااااااااااااه نار يا حبيبي اووووي نيكني وارضع من بزازي بحب عنفك اوي، والواد نازل في بزاز نبيلة شد وضرب ومش راحمهم خالص لحد ما بزاز نبيلة احمرت جامد ومبقتش قادرة منهم وكل ده ايدها مربوطة في السرير وبتفرك برجليها من كتر المتعة نزل الشخص على بطن نبيلة وفضل يلحس بلسانه سرتها لحد ما وصل عند كسها وقطع الأندر من عليها وجاب جلدة سوداء ناعم من جمبه وبدأ يضرب على كس نبيلة بيها وهي ااااااااااااااه بحب العنف بتاعك اوي ااااااااه انا بحبك وانت مسيطر عليا كده اووووووي كمل كمل ضرب ف كس حبيبتك اللبوة.
والشخص بيكمل وبيضرب بشكل اقوي من الأول واشد كمان لحد ما كس نبيلة احمر جامد وهو ابيض ووردي وبقي شكله يجنن اوووووووي نزل الشخص بلسانه على كس نبيلة وفضل يلحس كسها ويضغط على زنبورها بشكل عنيف ومش طبيعي وبيشد زنبورها ببوقه وسنانه وهي سايحة خالص بنت اللبوة تحت منه وهو ماسك في وسطها وعمال يلحس كسها ويمشي لسانه بين شفرات كسها ويعض شفراتها المدلدلة الوردي او اللي بقت محمرة من كتر الضرب عليها وهي اااااااااااه بتوجعني اوي شفايفك حلوة على كسي احححححححححح كسي نار كسي كسي كسي احححححححححححححححح كسي اللي مجنن الرجالة ده ااااااااااااااه طلعوا ازباركم واضربوا عشرة على كسي ااااااااااااااااااااااااه وفضلت نبيلة تشتم نفسها وتثير نفسها بالكلام مع اللي بيحصل فيها وقام الشخص من عليها وقلع البوكسر بتاعه وخرج زبره قدام وشها وقالها مصي يا شرموطة زبر سيدك يا لبوة زبره مكنش كبير كان حوالي 14 سم وهي بدأت تمص زبره وهي بتفرك برجليها، قالها افك ايدك يا لبوة عارفك بتحبي تلعبي في كسك وانت بتمصي الزبر يا شرموطة وفعلاً فك ايدها وهي على طول نزلت تحسيس على كسها وهي بتمص زبره وبتتفن في مص الزبر.
الواد خاف يجيبهم بسرعة قام مخرج زبره من بوقها وقالها كفاية كده يا كسمك تعالى انيكك بزبر سيدك وراح عند كسها وبدل ما يفرشها ويبقي واحدة واحدة معاها قام مدخل زبره كله مرة واحدة وهي ااااااااااااه حلو اوي دخل اوووووي ارزع في كسي وهو فضل ينيك فيها ويدخل زبره في كسها وبيرزع فيها وبيضربها على بزازها وهي ااااااااحححححححح نيك اوي نيك اوي يا سيدي.
وهو عمال يقولها بنيكك اهو يا كسمك خدي زبري في كسمك يا لبوة ااااااااه جسمك يجنن يا بنت المتناكة اللي يشوف جسمك ميقولش انك كبيرة يا معرصة اححححححححححححح مش ناوية تخليني انيكك في بيتك بقي يا لبوة على سريرك وحد يشوفنا من عندك وبيرزع في كسها بزبره بعد 5 دقائق من المعركة دي جابهم على بطنها وهي شبه مستمتعة هل مش مستمتع بشكل حلو بسبب طريقته ولا هي فعلاً حابة كده منعرفش.
الساعة 10 بليل في انجلترا
انا:جاهزين يا شباب
إيلا:جاهزة يا قائدنا العظيم.
عامر:جاهز يا قائدنا العظيم.
إزيل:جاهز يا قائدنا العظيم.
صخر:جاهز يا قائدنا العظيم.
مونيكا:جاهزة يا قائدنا العظيم.
سارة:جاهزة يا قائدنا العظيم.
تتوقعوا العملية هتكون سهلة على العراف ولا صعبة، وكمان مين الشخص اللي مع نبيلة وبيعاملها بالشكل ده، وكمان خديجة السيوفي ناوية علي ايه بنت نديم السيوفي.
الي اللقاء في الجزء السادس من السلسلة الثالثة العراف
الجزء السادس
وقفنا المرة اللي فاتت عند
الساعة 10 بليل في انجلترا
انا:جاهزين يا شباب
إيلا:جاهزة يا قائدنا العظيم.
عامر:جاهز يا قائدنا العظيم.
إزيل:جاهز يا قائدنا العظيم.
صخر:جاهز يا قائدنا العظيم.
مونيكا:جاهزة يا قائدنا العظيم.
سارة:جاهزة يا قائدنا العظيم.
انا:هدخل انا وسارة وصخر والباقي هيكون حوالين البيت هيراقب الوضع كويس اوي وهياخد التعليمات من إيلا عن طريق السماعات اللي هتلبسوها دي وانا هكون سامعكم بس مش هعرف اكلم معاكم الا لو حصل حاجة مهمة وعايز اقول عليها.
إيلا:متقلقش كل حاجة هتبقي تمام وتحت السيطرة اطمئن وانت جوا أنك سايب وحوش برة.
انا:عارف انك قدها، عامر هتكون مسؤول عن مداخل البيت وتراقب الوضع كويس اوي.
عامر:ماشي يا عراف.
انا:مونيكا و إزيل هتراقبوا السطح والمباني الي حواليه مش عايز اي خطأ واحد تمام.
إزيل ومونيكا:تمام يا عراف.
اتحركنا كلنا وكل شخص عرف هو مطلوب منه ايه بظبط وخلاص جاهزين وجت الساعة 10 بليل ودخلت المكان لوحده أكني زبون عادي وقعدت ولقيت اللي مشفتهوش حتى في مصر بيت كبير ولا أكنه قصر ومليان بنات اشكال والوان اللي بزازها صغيرين واللي بزازها قد البطيخة واللي بزازها واصلة لحد بطنها واللي عندها كس بشكل طبيعي وبشكل مختلف واللي عندها زبر بدل الكس وكل انواع السكس موجودة في البيت.
جت عليا مديرة المكان سيلفا (الحوار بالانجليزي).
سيلفا:هاي يا قمر انت أول مرة تشرفنا النهاردة، لاني مشوفتكش قبل كده.
انا:اه اول مرة حبيت اجرب المكان واشوف الاوضاع بنفسي لاني سمعت كلام كتير عنه انه جامد اوي وخصوصاً مديرة المكان فرسة.
سيلفا بغرور:ما انا مديرة المكان مدام سيلفا.
(وصف مدام سيلفا:واحدة ميلف في حدود 40 سنة بس تشوفها تقول بنت 20 سنة طويلة طولها حوالي 170 سم وبزازها مشدودين لقدام اكنهم مدافع جاهزة للهجوم وحلمتها كبيرة وبارزة من الطقم اللي لابسة لانها قالعة البرا، وطيزها مدورة ومنفوخة لوراء بشكل مشدود وبطنها منحوطة، بشرتها بيضاء محمرة وشعرها اشقر وطويل وعيونها خضراء).
انا:اهلاً وسهلاً ليا الشرف سيلفا اني عرفتك.
سيلفا:أهلاً بيك، حاسة اني مش أول مرة اقعد معاك اكننا نعرف بعض من سنين، قولي بقي في طلب معين في دماغك ولا تحب اختارلك انا على زوقي.
انا:أنا احب اني انام مع مديرة المكان نفسها لاني مش أي حد وخلاص ولا انت شايفة ايه.
سيلفا:بصت ورايا لقت صخر واقف كحارس شخصي.
عرفت وقتها اني شخصية مهمة بس مينفعش هي تسألني انا مين، لأن هناك محدش ليه دعوة انت مين المهم انت جاي تتمتع وبس.
سيلفا:اؤامرك بس انا مش زي باقي البنات انا طلباتي غالية اوي ومش اي حد يقدر عليها.
انا:وانت شايفة اني مقدرش على طلباتك يا سيلفا ولا ايه، وطلبت من صخر استيك دولارات وكانوا 10 الف دولار.
سيلفا:وااااااااااو مقدرش أقول كده انت الباشا يا باشا، تحب امتي اكون جهزة.
انا:بعد ساعة من دلوقتي يا سيلفا عن اذنكم اتفرج على باقي المكان.
وقتها قمت لان شوفت مارتن دخل المكان ومش معاه اي حراسة وسمعت إيلا بتبلغني في السماعة ان الحراسة كلها برة الباب وكمان في 2 من الجهة الخلفية للفيلا.
دور سارة انها تلاغي مارتن كانها واحدة زبون بس طالبة مارتن بنفسه هو اللي ينام معاها وانها سمعت عنه من صحابتها البنات ومارتن مش بينام مع واحدة الا لو كانت بنفس مواصفات سارة (ارجع للسلسلة الاولي الجزء الرابع وانت تعرف مواصفات سارة). الحوار دلوقتي عند سارة.
سارة ومارتن مع بعض.
سارة:هاي مارتن سمعت عنك كتير وزي ما سمعت بظبط جان وجنتيل وجامد.
مارتن بغرور:الثقة والاهتمام اهم شئ يا مدام.....
سارة:اسمي ميا.
مارتن:زي ميا خليفة يعني هههههههه بمزح معك.
سارة:اه زيها واجمد منها كمان وطالبك انت بالاسم وزي ما تحب بعطيك من الفلوس.
مارتن:بس انا سعري غالي وأكيد اللي قالتلك عني عرفتك سعري.
سارة:طلعت مبلغ 30 الف دولار لمارتن واديته الفلوس، كده كويس واكتر كمان من سعرك.
مارتن:كويس جداً تحبي امتي وانا انيكك يا قمر.
سارة:دلوقتي بس في مكان هادي ومن غير ما حد يشوفنا ولا يزعجنا لاني شخصية معروفة ومينفعش اتشاف هنا خصوصاً وانا داخلة معاك الأوضة.
مارتن:خلاص تمام شوفي اللي يريحك الدور اللي فوق محدش بيطلعه خالص غير العملاء VIP ودلوقتي مفهوش حد وقدمنا ساعة ولا اتنين ايه رأيك.
سارة:خلاص تمام اطلع انت وعرفني غرفة كام وبطلع انا وراك لما تكون جاهز وخدت الفياجرا بتاعتك ولا فاكرنيي مش عارفة هييهيهيهيهيه.
مارتن بكسفة:بس الفياجرا بتاعتي مش زي اي فياجرا وهتشوفي بنفسك منتظرك في الغرفة الأولي اللي على اليمين فوق بعد 10 دقائق.
كل ده الكلام ده عرفته عن طريق السماعة لانها ميكرفون وسماعة في نفس الوقت يعني سارة كانت سامعة كل كلامي مع سيلفا وكمان انا سمعت كل كلام سارة مع مارتن وبكده أول خطوة من الخطة نجحت اننا نستدرج مارتن لاوضة نوم لوحده من غير أي حراسة.
انا:صخر، مارتن دلوقتي هيتحرك على الدور اللي فوق الغرفة الأولي جهة اليمين فكده انا لازم اتحرك مع سيلفا وانت بطبيعة الوضع لانك حارس شخصي هتطلع فوق.
صخر:تمام يا عمار متقلقش انا جهاز وكاتم الصوت والسلاح جاهزين.
انا:خبيت السلاح ازاي من الحراسة اللي على البوابة.
فلاااااااااااااااااش باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااك
بليل قبل العملية صخر اتحرك هو إيلا بعد ما المكان كله ما قفل وصخر دخل المكان عن طريق السطح بهدوء وبخطوات وتعليمات من إيلا اللي بتراقب الوضع عن طريق الهاكينج بتاعتها وخلت صورة الكاميرا على الوضع الطبيعي للحراسة والأمن علشان محدش يشك في حاجة ودخلت صخر لحمام من الحمامات وحط السلاح والكاتم في كيس بلاستيك سميك مانع لامتصاص المياة وحطهم في كمبريشن الحمام (شئ تقليدي بس كان لازم يحصل كده). ولما دخلنا النهاردة دخل الحمام أول ما وصلنا وخد السلاح والحاجة وبكده عد من الحراسة.
رجوووووووع من الفلاش باااااااااك.
انا:اندهلي سيلفا يا صخر ولو سألتك عن اسمك قولها ان اسمك جوني.
صخر:تمام.
رجع صخر بعد دقائق ومعاه سيلفا.
سيلفا:اؤامرك يا باشا.
انا:الصراحة كده هايج عليكي ما تيجي دلوقتي احسن بدل ما نستني ساعة وبتاع.
سيلفا:حاضر بس كده من عيوني هحصلك على الدور الثاني الغرفة رقم 2 من الجهة اليمين تمام.
انا:تمام يا فرسة.
فوق في الدور الثاني
إيلا:عمار ممكن تخلي بالك وبراحة وبهدوء واستخدم السلاح اللي مع صخر يا عمار.
انا:متقلقيش يا حلوة ركزوا انتوا بس ولو في حركة مش تمام عرفوني.
دخلت سارة ومارتن الأوضة وخلاص الدنيا تمام هناك، وانا وسيلفا دخلنا الاوضة بس أول ما دخلت جيت من وراء سيلفا ومسكتها من رقبتها بحركة معينة وخليتها تفقد الوعي تماماً علشان اعرف اخرج وخرجت.
صخر:كله تمام...؟
انا:اه خلاص فقدت الوعي هات السلاح.
خدت السلاح وكنت متفق مع سارة انها تحاول تربط مارتن في السرير اكن ده مزاجها يعني وفعلاً دخلت على سارة لقيتها رابطة مارتن في السرير وكاتمة بوقه كمان بالشراب.
اول ما شافني مارتن وشه جاب الوان واتغض لانه عارفني طبعاً.
انا:ههههه بطة بلدي نايم يا وسخ أكيد عارف انا مين طبعاً، انا عمار العراف اللي مربي ليكم الرعب انت وجماعتك.
مارتن:بيحاول يكلم ويصرخ بس مش عارف.
انا:اسمع يا خرا انت من غير رغي كتير ولا كلام من اسبوعين خلصت على نوح في مصر وده أول فرد منكم لانه كان غبي زيك كده، واديك انت كمان تاني فرد من الجماعة عارف يا مارتن انت غبي ليه.
مارتن:بيحاول يفك نفسه ويصرخ بس مش عارف.
انا:اسكت خالص بدل ما اخلص عليك وقتي، انت غبي لانك دخلت مع جماعة التنين تحب أقولك كل فرد فيكم اسمه ايه وكل تفاصيل حياته حتى مقاس بوكسره ايه، انا سايبكم بمزاجي يا مارتن بس جيه الدور خلاص اللي أبدا اخلص من واحد ورا التاني منكم.
مارتن:بيحاول يفك نفسه ويكلم بس كل محاولاته فاشلة لان صخر مسيطر على جسمه وماسكه كويس.
سارة:عمار مش كفاية ونخلص عليه ولا ايه بدل ما الحراسة او سيلفا تفوق.
انا:صخر هات الأوراق اللي معاك.
صخر:اهي موجودة هتنفذ اللي اتفقنا عليه..؟
انا:اه، دلوقتي يا مارتن يا حبيبي انت هتبيعلي كل حاجتك بيع وشراء بشكل رسمي وكل حسابات البنوك هتتحول لحسابي هنا في انجلترا.
مارتن بعصبية: بيحاول يمنع صخر انه يسيطر عليه بس صخر اقوي منه بكتير وفك ايد مارتن اليمين وقاله امضي يا عرص بدل ما تموت.
انا:لو مضيت يا مارتن يمكن اخليك تعيش امضي على كل املاكك يا مارتن ومتقلقش مش هطرد مراتك و ولادك هسيبلهم الفيلا اللي قاعدين فيها وهديهم فلوس كمان امضي يا خول.
مارتن بخوف:مضي على طول على كل الأوراق.
اللي كانت بتنص على أن مارتن باع كل الاملاك والعقارات والشركة وكمان بيت الدعارة وكل حاجة لعمار العراف.
انا:كده مش ناقص يا حلو غير انك تحول الفلوس من حسابك لحسابي يا عرص اضغط موافق هسيب لعيالك 10 مليون دولار كفاية عليهم.
مارتن غصب عنه:ضغط ببصمة صباعه على موافقة التحويل لمبلغ 90 مليون دولار لحساب عمار العراف في انجلترا.
انا:شاطر يا مارتن واحب دلوقتي أقولك مع السلامة وضربت على مارتن رصاصة في دماغه ومات.
إيلا:مبروك يا عراف الانتقام التاني...لسه هتكمل ولقيت قدمها ان الحراسة بتاعت الفيلا بدأت تشك اختفاء سيلفا ومارتن وبتتحرك على فوق.
إيلا:عمار بسرعة اخرجوا للسطح وخلي بالك في اتنين فوق، وعامر هيساعدكم بالقناصة لان حراسة الفيلا طالعة عليكم.
اتحركت انا وصخر وسارة بسرعة على السطح وضربت على واحد منهم بالسلاح بخطوات محسوبة والتاني صخر هجم عليه بايده وضربه وسحب منه السلاح وقام عامر ضرب عليه بالقناصة علشان منعملش صوت. إيلا نزلت بالهيلكوبتر وركبنا واتحركنا على المقر.
في مقر العراف انجلترا
الكل:مبروك يا قائد.
انا:مبروك بيكم انتم لوحدي مكنش كل ده هيحصل، صخر هات التليفون.
انتوا تعبتوا معايا وبالكم فترة كبيرة كمان معايا وفي ضهري، مونيكا حقك في المهمة 2 مليون دولار وصلوا لحسابك دلوقتي، عامر حقك في المهمة 2 مليون دولار وصلوا لحسابك دلوقتي، وانت كمان يا إيلا حقك في المهمة وصلت لحسابك دلوقتي 2 مليون دولار. وانت كمان يا صخر فتحتلك حساب هنا وبعتلك حقك انت كمان.
صخر:بس انت عارف اننا بنخدم العراف مهما كان الثمن بدون مقابل ومن غير اي حاجة اصلاً.
انا:عارف يا صخر بس ده حقك لان الفلوس دي مش بتاعتي لوحدي ومتعبتش فيها حتى فالأفضل تروح للي تعبوا فعلاً.
صخر:حاضر يا عمار مش هعترض قرارك.
انا:سارة حقك في المهمة 2 مليون دولار وصلوا لحسابك.
إزيل:امال حقي فين يا عراف انت وزعت على كله ماعدا انا يعني.
انا:هو انا مقولتلكش يا إزيل، مش انت أووت من النهاردة من الفريق يا حبيبي.
إزيل بغضب:نعم أووت ازاي يعني انا عملت ايه علشان اخرج من الفريق.
انا:أقولك انا انت عملت ايه يا وسخ بعتني لشاتاي وجماعة التنين ولا مش كده وبس وكمان متفق مع جاسوس مصري من الناس القريبة مني وانت الي عرفته كل حاجة واننا في المقر هنا بس علشان انت مكنتش تعرف الخطة ولا العملية فعرفنا نعملها من غير اي مشكلة الخطة مكنتش زي ما قولنا قدامك يا غبي بدليل انك بلغتهم على مكاني وحاولوا يموتوني لانهم فاكرين اني هنا علشان اقابل جماعة هنري.
الكل بصدمة:انت يا إزيل تعمل كده طلع خائن ووسخ.
إزيل بغضب:دائماً شايف نفسك الأحسن واقوي مننا وانت من غيرنا ولا حاجة اصلا، ده غير ان إيلا بتحبك ومش معبراني ولا شيفاني بسببك كان لازم اخلص منك.
انا:لا وانت الصادق انا اللي هخلص منك يا إزيل، وضربت إزيل رصاصة في رأٍسه بنفس المسدس اللي قتلت بيه مارتن.
سارة:مين يا عمار الجاسوس اللي في مصر.
انا:هتعرفوا لما نرجع بس في الوقت المناسب بس انا هعرف ادفعه الثمن كويس اوي.
في بيت الدعارة
الحراسة وصلت الدور الثاني وفتحوا كل الاوض مفيش فيها حد ماعدا الاوضتين اللي علي اليمين، بس لقوا سيلفا خارجة من واحدة منها.
سيلفا:رأسي وجعاني اللي كان معايا ضربني على رأسي وفجأة فقدت الوعي.
حارس:احنا دورنا عليكم كتير حتى مارتن باشا مختفي.
سيلفا:مارتن كان بيتفق مع واحدة اسمها مايا انهم في يطلعوا في الاوضة التانية اللي جمبي تعالوا ورايا.
اتحرك الكل على اوضة مارتن لقه مارتن مربوط من ايد وبوقه مكتوم ورصاصة في رأسه.
سيلفا:وات ذا فاك مين عمل كده مارتن مارتن مارتن.
الحارس في اللاسلكي:ممنوع خروج اي حد من البيت مارتن باشا اتقتل.
سيلفا:أكيد الراجل اللي كان معايا هو السبب في كل ده، لأن أول ما دخلنا الأوضة اضربت على رأسي ومن وقتها وانا مش فاكرة حاجة وفاقدة الوعي.
الحارس:هنراجع الكاميرات حالاً يا فندم وهنعرف هو مين فوراً، وطلب من الحارس التاني يراجع الكاميرات.
نزل الحارس التاني لاوضة الأمن والكاميرات علشان يشوف الكاميرات سجلت ايه اخر ساعة، لقي ان الكاميرات كانت ثابتة ومش جايبة اي حركة خالص وده بسبب أن إيلا هكرت كاميرات البيت وعرضت للأمن تسجيلات قديمة من اليوم ومفيش ولا كاميرا جابت اي حد منهم من أول ما دخل البيت لحد آخر اليوم.
الحارس لما طلع:للاسف يا مدام سيلفا الكاميرات اتهكرت وكانت ثابتة على مشاهد معينة خلال الساعتين اللي فاتوا.
سيلفا:أكيد حد قوي هو اللي عمل كده ومارتن كان ليه اعداء كتيرة ومنعرفش حصل كل ده ازاي.
الحارس الشخصي ليها:نتصل على تشارلي جابليز ابن مارتن يا مدام سيلفا يجي يعرف الوضع ويشوف هيتصرف ازاي؟؟؟
سيلفا بتتصل بالتليفون:ألوو تشارلي محتاجك ضروري في بيت السهرة بس حالاً.
تشارلي:تمام انا جاي حالاً
(تشارلي شاب في اوائل العشرينات صايع وعارف كل شغل ابوه وهو اللي ماسك معاه كل حاجة يبان انه عبيط وميعرفش حاجة بس خطر زيه زي ابوه بظبط).
بعد نصف ساعة وصلت تشارلي لبيت السهرة (الدعارة)، وعرف الحقيقة وان ابوه مات وبان عليه الزعل جامد بس فرح انه بقي كبير العيلة وهيورث كل الفلوس بس الفرحة مبتكملش لان جاتله مكالمة من مدير البنك وهو واقف.
المدير:الو تشارلي باشا في حاجة غريبة حصلت من ساعتين وحبيت اتأكد منك لان مارتن باشا مبيردش..؟
تشارلي:خير يا جوزيف حصل ايه..؟؟
جوزيف:كل فلوس مارتن باشا اتحولت من ساعتين لحساب مش معروف هويته لحد دلوقتي...؟
تشارلي بعصبية:انت بتكلم جد اتحول كام بظبط...؟
جوزيف:90 مليون دولار يا فندم، ومتبقي في الحسابات 10 مليون دولار فقط.
تشارلي بصدمة:اقفل يا جوزيف اقفل.
سيلفا:في ايه حصل اي تاني.
تشارلي:ابويا قبل ما يموت شكله حول كل فلوسه لحساب شخص تاني حول 90 مليون دولار ومسبش غير 10 مليون دولار.
سيلفا بصدمة:احا انت بتكلم جد دي مصيبة ثروة مارتن جابليز كلها راحت.
تشارلي:مش كلها راحت ولا حاجة لسه في العقارات والشركات وكل حاجة.
بس الحارس قطع كلامهم وقولهم بصوا كده:لقوا اثار لحبر البصمة على صُباع مارتن مكان البصمة على الورق.
سيلفا:لو اللي في دماغي طلع صاحي احب اقولك انك بقيت شاحت انت وعيلتك دلوقتي.
تشارلي:شكلها كده فعلاً يا سيلفا اللي قتل ابويا مضاه وبصمه على بيع وشراء كل حاجة يعني احنا دلوقتي بيت السهرة كمان مش بتاعنا.
سيلفا:انت هتسكت ولا ايه انت لازم ترجع حقك وحقكم بالكامل.
تشارلي:متقلقيش هفضل وراء الموضوع وهعرف مين اللي عمل كده وقتل ابويا.
تاني يوم الصبح أعلنت الاخبار في انجلترا بمقتل رجل الأعمال مارتن جابليز وكمان بيع كل حاجة يمتلكها من اموال وعقارت ومباني الي شخص مجهول الهوية والشرطة تبحث في الموضوع.
في مقر السفارة الانجليزية
هنري:أكيد العراف اللي عمل كده وجوده هنا كان غامض ومكنش معروف هو جاي ليه.
ألب:لو هو اللي عمل كده المفروض نجيبه ونقبض عليه ولا ايه.
الملكة فرح:هتجيبه بتهمة ايه، واحد جيه زيارة للبلد وقعد فيها اسبوع وسافر بليل اصلاً في نفس توقيت مقتل مارتن.
هنري:على فكرة مارتن من جماعة التنين وأكيد العراف حب يعلم التنين درس علشان كده جيه هنا وقتل مارتن ويبقي كده تاني عضو من الجماعة مات.
مايكل:اللي حصل حصل وكده كده العراف خلاص سافر بقاله اكتر من 24 ساعة يعني حتى مش هنعرف نقابلوا ولا نكلم معاه.
كاترين:مين قال كده لسه مش عارفين هو هيقرر ايه، ما يمكن نأخد بعضنا كده ونروح زيارة لمصر ونقابل العراف ونكون اصحاب ونخلى العلاقات كويسة متنسوش الحرب اللي داخلين عليها مع الجماعة التانية محتاجين فيها اسلحة بشكل مش قانوني والوحيد اللي ماسك تجارة السلاح وبأمر منه يقدر يمنع او يسمح بالبيع هو العراف.
الملكة فرح:عندك حق يا كاترين وعلشان كده لازم نفكر كويس احنا ناويين على ايه بظبط هنحارب من غير مساعدة العراف ولا هنطلب المساعدة منه.
متقلقش عزيزي القارئ هفهمك دلوقتي هم ليه فاكرين ان العراف سافر في نفس التوقيت بتاع موت مارتن فلاش باك
انا:إيلا بصي واسمعيني كويس عايزك تخترقي مبني الطيران وتحجزي تذكرة العودة لمصر الساعة 10 بتوقيت لندن، انا وسارة وبس ولما تيجي 10 بالدقيقة قبل ما تهتمي بشغل المهمة عايزك تأكدي صعودنا للطائرة عن طريق اختراق السيستم بتاعهم وتأكدي اننا سافرنا وخلاص طلعنا الطائرة.
إيلا:تمام يا عمار متقلقش اعتبره حصل.
في مقر شاتاي (جماعة التنين).
كولكان:سمعت الاخبار يا باشا...؟
شاتاي:في ايه خير على الصبح....
كولكان:مارتن جابليز مات امبارح بليل والقاتل مجهول...
شاتاي:احا انت بتكلم جد متأكد من المعلومة دي.
كولكان:كل الاخبار وقنوات اخبار في لندن أعلنت موت رجل الأعمال مارتن وكمان المصيبة ان كل ثروته اتنقلت لحساب شخص مجهول 90 مليون دولار طاروا من ايد ابنه تشارلي جابليز.
شاتاي:نعم وكمان الفلوس، مفيش غيره هو العراف.
وهما بيكلموا جت مكالمة اتصل من برايفت نمبر لشاتاي...
شاتاي:ألوووو مين معايا...؟
العراف:العراف يا شاتاي ولا تحب اقولك يا تنين ولا اندهلك باسمك الحقيقي يا جينكيز.
شاتاي بصدمة:عرفت كل ده منين مفيش شخص يعرف اسمي الحقيقي لحد دلوقتي.
العراف:عيب عليك انا مش اي حد، وصلتك الهدية بتاعتي قولي عجبتك ولا لا..؟
شاتاي:اه وصلتني الهدية بس مش عجباني وهعرف اردلك الهدية كويس اوي.
العراف:انت بوق يا شاتاي ومبتعرفش تعمل حاجة وابقي أقرا الدعاء على روح فرانك وروح نوح ومارتن وخليك فاكر الدور جاي عليك بس سايبك بمزاجي.
والمكالمة اتقفلت وشاتاي بقي على اخره من العراف ازاي عرف اسمه الحقيقي ومعني انه وصل لاسمه الحقيقي يبقي عرف كل حاجة عنه وفعلاً هي مسألة وقت والعراف هيخلص عليه الا لو هو اتحرك أسرع منه.
اكتشا:هو يا باشا مش كده...؟
شاتاي بقلق:اه هو يا اكتشا العراف بيقولي هديتي وصلت ليك ولا لسه.
كولكان:والحل يا باشا انت كده حياتك في خطر.
شاتاي:جهز وأعلن الاعضاء في اجتماع بكرة ضروري.
في مصر أم الدنيا
الساعة 10 صباحاً دخل العراف الفيلا وكل البيت نايم لسه وطلع واحدة واحدة لأوضة لميس وقرب منها وباسها وهي فاقت لقيته في وشها.
لميس:اوووووووووف اخيراً رجعت ولا انا بحلم وحشتني اوي.
انا:لا رجعت مبتحلميش ولا حاجة لسه داخل حالاً وقولت اصحيكي ببوسة وحشتيني اكتر يا حبيبتي.
لميس:بحبك اوي وحشتني بجد وباست العراف من شفايفه ودخله في بوسة طويلة.
انا:هسيبك وبليل هفشخ كسك اللي وحشني ده وهقوم اصحي ماسأل.
لميس:ماشي يا حبيبي هكون انا كمان فوقت ونزلت.
خرجت من عند لميس ودخلت اوضة ماسأل واول ما قربت من السرير لقيتها صحيت وبتدخل في حضني.
ماسأل:حسيت بيك، بجد حسيت بيك وعرفت انك رجعت وحشتني اوي يا حبيبي.
انا:للدرجة دي بتحبيني وبتحسي بيا.
ماسأل:بعشقك مش بحبك وبس ودخلت في بوسة طويلة هي كمان مع العراف.
الكل صحي ونزلوا تحت وانا خدت شاور وغيرت هدومي ونزلت.
انا:صباح الخير عليكم.
أسيل جريت عليا:وحشتني يا رخم كل ده تسافر وتسيبنا وانا ملحقتش اشبع منك ولا اقعد معاك.
نهلة:وحشتني اوي يا حبيبي يا تؤامي انت هههههههههه.
سيلين:وحشتني بجد لانك ضهري وسندي بقيت اخاف لو اختفيت او مشيت.
نهي:سيبولي ابني بقي حبيبي تعال يا عمار في حضني، ودخلت في حضن نهي بس حضن صافي وخالي من اي مشاعر تانية غير الأم وابنها بس.
وسلمت على الباقي وقعدنا نفطر وكلنا كنا مبسوطين بس فضلت ابص على نبيلة حماتي بنظرات خبيثة شوية لان متنسوش انا بعرف الماضي بسبب قوتي اللي خدتها من ماسأل.
خلصت فطار ودخلت اوضة المكتب وطلبت ماسأل تيجي.
ماسأل:نعم يا حبيبي مالك.
انا:مانت عارفة انا عايزك ليه ولا مقرأتيش افكاري.
ماسأل:حاضر هبلغهم يا حبيبي متشلش هم حاجة بس عايزك في موضوع يخص حماتك.
انا:عرفت يا حبيبتي متقلقيش بس مستني الوقت المناسب.
ماسأل:وهتعمل ايه في الجاسوس اللي هنا يا عمار.
انا:انت كمان عرفتي اللي حصل هناك، متقلقيش يا ماسأل هتتحل قريب واي خلاص هنات احنا قربنا نخلص السلسلة الثالثة.
ماسأل:ماشي اسيبك تكمل حكاية للمتابعين بتوعك وسلملي على موقع العنتيل يا صايع هههههههههههه.
في بيت محسن ضابط الأمن العام
صحي أسعد ملاقش حد في البيت ولا ابوه ولا أخته قام علشان يفطر لاقي باب اوضة النوم بتاعت امه مفتوح وهي نايمة على بطنها وقميص نومها مرفوع لغاية ضهرها وطيزها البيضاء الكبيرة كلها باينة ومش لابسة اندر وبص في المرآية لقي كسها المنفوخ كمان ظاهر وواضح وجايبة عسل وهي نايمة وبتحلم شكلها.
الواد بتاعه وقف عليها ومبقاش قادر يمسك نفسه قرب من السرير ومد ايده على كسها يحسس عليه براحة خايف تصحها وتعمله حوار وتضربه وفضل يحسس براحة على كس فيفي وهي نايمة.
فيفي:ااااااااه براحة يا محسن عليا اااااااااااه شكلها بتحلم ان محسن بينكها.
أسعد:كمل تحسيس على كس أمه وجابه اوي ومبقاش قادر يستحمل قلع وخرج زبره اللي بالنسبة لحجم ابوه هو اكبر واقوي.
وقرب زبره من كسها وفضل يفرش ليها (لأن فيفي نومها تقيل شوية)، بس بدأت فيفي تفوق ولقيت ان الموضوع حقيقة مش حلم وان فعلاً في حد بيفرش كسها وهي هايجة موت ولفت برأسها مرة واحدة لقيت أسعد بين طيزها وبيفرش كسها بزبره.
فيفي:انت بتعمل ايه يا حيوان انت قوم من عليا يا غبي انا امك.
أسعد اجنن وصمم انه خلاص لازم ينيك كس أمه النهاردة زنقها في السرير بايده وهي نايمة وقالها اثبتي يا ماما انا مش هقوم من عليكي الا لما انيك كسمك الجامد ده وفيفي هايجة بس نفس الوقت مش عارفة تتحرك وتهرب منه.
وقام مرة واحدة دخل زبره كله جوا كسها وهي طلعت اااااااااااااااااه غصب عنها وفضل ينيك فيها ويرزع في كسها رايح جاي ويقولها كسمك جامد يا متناكة انت ابويا مش بينكك ولا ايه لان كسك ضيق وعاجبه كسها اوي وبيضربها على طيزها وهي غصب عنها مستمتعة اوي ومحرومة وعمالة تطلع اصوات مكتومة واهات من محنتها وهيجنها الجنسي.
أسعد:هسيبك واياك تطلعي صوت سبيني اتمتع بكسمك الفشيخ ده.
وفعلاً سابها اسعد وهي مطلعتش صوت وفضل ينيك فيها ويرزع في كسها المنفوخ ويقولها كسك فاشخ زبري وشافط زبري كله يا لبوة ويضربهاعلى طيزها وفجاة خرج زبره من كسها وقرب من كسها وطلع لسانه ولحس كسها وعسله اللي نازل ودي حركة فيفي نفسها فيها من زمان وعمرها ما حصلت ليها واول ما أسعد لحس كسها هي قالتله اااااااااااااااه الحس كمان يا حبيب ماما انت ريحني ابوس ايدك ااااااااااااااااه الحس كسي يا ابني يا حبيبي نيك امك يا حبيبي وخلاص نسيت نفسها تماماً وأسعد بيلحس كسها وبيستطعم بكل طعم نازل من كسها وخلاص مبقاش قادر ودخل زبره تاني في كسها وفضل ينيكها شوية حلوين لحد ما نزل في كسها ونام عليها..... وهي بدل ما تضربه وتبهدله بالعكس خدته في حضنها وقالتله بسطني اوي يا دكري انت من النهاردة جوزي يا خول.
في مكتب العراف
عمار العراف بيعمل تليفون ضروري:جهز كل حاجة لان خلاص جيه الوقت.
الصوت:حاضر يا عراف هنتقابل قريب اوي.
تفتكروا ايه اللي بيحصل ومين الجاسوس اللي في مصر، وعمار عايز ايه من ماسأل وكمان أسعد وفيفي تفتكروا هيكملوا ولا لا ومحسن هيعرف ولا ايه الوضع وكمان عمار في الاخر بيجهز ليه كل ده مستنيه منكم في التعليقات
اللي اللقاء في الجزء السابع من السلسلة الثالثة العراف
---------------------------------
الجزء السابع
وقفنا المرة اللي فاتت عند
في مكتب العراف
عمار العراف بيعمل تليفون ضروري:جهز كل حاجة لان خلاص جيه الوقت.
الصوت:حاضر يا عراف هنتقابل قريب اوي.
انا:سلام,
قمت خرجت من المكتب بعد ما عملت مكالمة التليفون وخلاص كده كل حاجة جهزت بس لما خرجت لقيت ايمان العراف عمتي بتقولي عايزك في حاجة.
ايمان:عمار في حد طالب مقابلة ضرورية.
انا:خليه يجي يا ايمان هو ولؤي.
ايمان بدهشة:انت عرفت منين انه رامي العطار هو كلمك..؟
انا:لا محدش كلمني بس عيب لما يكون اسمي العراف ومعرفش مين طالبني ولا ايه.
ايمان:تحب المقابلة امتي..؟
انا:بعد ساعتين ينورنا هنا.
في بيت رامي العطار
تليفونه بيرن وبيرد وهو في مكتبه.
ايمان:أهلاً يا رامي عامل ايه.
رامي:أهلاً ايمان هانم انا بخير ومستني الرد.
ايمان:تقدر تيجي المقابلة بعد ساعتين من دلوقتي يا رامي العراف في انتظارك.
رامي قفل المكالمة مع ايمان وفرح اوي انه هيقدر يشوف العراف ويفتح معاه موضوع سيلين انه عايز يتجوزها وكمان لؤي ابنه بيحبها اوي وبكده هيكون جاب حبيبة قلبه في حضنه وكمان جاب أم تانية لابنه الحزين.
ابراهيم:خير في حاجة ولا ايه اتصلت بيك ليه...؟
رامي:علشان تقولي على معاد المقابلة انه بعد ساعتين العراف مستنيني في القصر..
ابراهيم:طيب حلو اوي يبقي لازم تقوم تجهز وتظبط نفسك وكمان تبلغ البيبي سيتر تجهز لؤي وانا كمان هاجي معاك.
رامي:مفيش داعي تيجي معايا انا هاخد عربية حراسة واحدة وهروح وخلاص.
ابراهيم:ماشي يا رامي ومتقلقش مش هيلاقوا احسن منك لاخته يا ابن عمي، بس برضو انا هاجي معاك.
رامي:ماشي يا ابراهيم اجهز انت كمان يلا بينا.
في بيت الضابط محسن
أسعد:انت جامدة اوي يا فيفي مكنتش اعرف انك لسه شباب وكسك جامد اوي كده.
فيفي:فشختني اوي يا حبيبي، كنت محرومة يابني ابوك يدوبك 5 دقائق وكمان مبيعملش اي حاجة تفرحني ده حتى لحسة كسي مبيعملهاش.
أسعد:بس مش مبرر انك تخونيه يا لبوة يا جامدة انت.
فيفي:مش بخونه انت ابني وبعدين انا قولتله مش هتقدر عليا خلاص هتناك من غيرك واديك انت اللي جيت وشيلت الحمل بدل ابوك استحمل بقي والا هتناك برة.
أسعد:تتناكي من مين يا لبوة انت وراح شدها عليه ودخل زبره فيها وهو كسها لسه رطب وفضل يرزع في كسها ويهبد فيه وهي صوتها خلاص مبقتش قادرة تسيطر عليه اححححححححح كسي يخربيتك براحة عليا انا مش حملك يا عرص ااااااااااااااه كسي تعالى شوف يا محسن ابنك بينيك امه ازاي راجل اوي نكني يا حبيبي نيك كس امك حبيبتك اححححححح نيكني اوي،ـ وأسعد مش مستني توصية اصلاً عمال يرزع ويهبد في كسها وهي مستسلمة تماماً ومبسوطة انه اخيراً بقيت بتتناك من زبر قادر عليها وعلى هيجنها، قومي تعالى اطلعي فوق زبري يا شرموطتي وفيفي ما صدقت يشتمها ويحسسها قد ايه هي وسخة وشرموطة وقامت فعلاً ونزلت على زبر أبنها واحدة واحدة وفضلت تتنطط وتصوت وتقول اححححححححححح كسي بقي نار منك يا حبيبي ااااااااااااه بتنطط على زبرك الكبير ده وعمالة تنيك نفسها وتتحكم في زبر ابنها ومش سايبة اي شبر في زبر ابنها كل مرة تطلع وتنزل تدخله اكتر لانه حوالي 16 سم وهو نفس حجم محسن ابوه لكن محسن عجز ومبقاش قادر عليها او بيفكر بطريقة تانية منعرفش لسه حاجة، قام أسعد قالب امه على بطنها وهو من وراها وقالها هفتح طيزك يا لبوة، فيفي:احا خلى بالك انا اول مرة هتناك فيها فأهدا كده وهات كريم وادهن الأول، أسعد جاب الكريم فعلاً ودهن رأس زبره وجزء منه ودهن فتحة امه كمان ودخل صٌباعه الأول وبدأ ينيكها بيه وهي بتطلع اهات من صباعي ما بالك لما يدخل زبره بقي هتعمل ايه، ودخل الصباع التاني مع الأول وفضل ينيكها ويوسع طيزها شوية لحد ما هي بقيت قادرة على انها تأخد صباعين من أسعد ومن غير ما ينبها قام وقرب رأس زبره من طيزها وضغط براحة على فتحة طيزها ودخلت رأس زبره وهي احححححححححححححح يخربيتك خرجه انا هموت تحت منك ااااااااااااااااه خرجه يا أسعد متهزرش مش هقدر بجد وهو مش سأل فيها ومكمل نيك فيها هما الاتنين مديني ضهرهم للباب بس الحلو مش بيكمل لان في حد واقف بيتفرج عليهم وزي ما توقعت كده يا عزيزي القارئ محسن شايف ابنه بينيك امه وهي بتتشرمط تحت منه وزبره في طيزها ومحسن هايج اوي ومطلع زبره وعمال يضرب عشرة عليهم من بعيد ومش مطلع أي صوت بس فيفي لفت برأسها بتبص على أسعد شافت محسن واقف في الممر بتاع الاوض وبيلعب في زبره ابتسمت ليه وكملت نيك مع ابنها احححححححححح نيك انت احلى من ابوك بكتير انت جوزي من النهاردة مش الخول التاني نيك اوي يا حبيبي افشخ طيزي وأسعد مش متوصي ومكمل نيك في طيز امه وابوه برة بيتفرج عليهم ومتابعهم ومش قادر خلاص وجابهم وهو بيلعب في بتاعه ولسه ابنه مجبهمش في طيز امه بدأ أسعد يضرب على طيز فيفي ويحمرها وهي لحمها قمحاوي وبقي شكلها يجنن تحت منه وصوت رتطم جسمهم في بعض مجنن محسن لدرجة ان زبره منامش ومكمل لعب فيه وده اللي لاحظته فيفي واستغربت محسن ازاي زبره واقف لحد دلوقتي غريبة اول مرة تحصل بس مهتمتش لما لقيت أسعد بيقولها نامي على ضهرك يا لبوتي وخرج زبره من طيزها وفرش كسها ودخله مرة واحدة في كسها جامد وهي مبسوطة تحت ابنها وبتتناك زي ما كانت بتحلم وفضل ينيك فيها بتاع 10 دقائق كمان لحد ما نطر لبنه على بزازها وهي دعكت لبنه من على بزازها وباسته وقالتله بحبك اوي، أسعد:انا كمان بحبك اوي واتبسط معاكي اوي اوي انا من النهاردة جوزك وانت مراتي.
فيفي:لازم نخلي بالك طول ما ابوك هنا مش عايزة مشاكل ولا حد يلاحظ حاجة ولا تكلم في الموضوع نهائي.
أسعد:متقلقيش يا حبيبتي.
فيفي:طب نام في حضني شوية قبل ما اختك ترجع وبعدين نقوم نفطر يلا نام.
غابت فيفي 10 دقائق واخدة أسعد في حضنها وفعلاً نام من التعب ناكها مرتين وراء بعض وقامت خرجت وعليها الروب لمحسن.
فيفي:غريبة يعني انا قولت هتدبحنا، بس الواضح انك اتبسط اوي.
محسن بكسوف وكسرة:اه اتبسط يا فيفي ومكنتش اعرف ان الموضوع هيبسطني اوي كده.
فيفي:وكمان زبرك فضل واقف وراحت مسكته من فوق البنطلون، غريبة ده انت كنت خول معايا وبتجيبهم وبتقوم.
محسن:بلاش الطريقة دي بقي مانت عملتي اللي انت عايزه اهو.
فيفي:انا معملتش حاجة هو اللي لقاني نايمة وعريانة دخل هجم عليا وانا تعبانة وعجبتني طريقته وفحولته كملت معاه مش احسن ما اتناك من الغريب.
محسن:ماشي يا فيفي بس ياريت ميعرفش اني عرفت حاجة وتتعاملي باحترام قدامي.
فيفي:متقلقش هحافظ على صورتك قدام ولادك يا ديوث، بس احمد القدر انه مجمعنيش بالعراف لاني كنت ناوية اتناك منه واخليك كلب قدامه بس دلوقتي معرفش هتناك منه ولا لا لسه هفكر.
محسن:وانت فاكرة العراف هيبصلك ليه وهو مجوز اتنين احلى من بعض.
فيفي بغضب:احا وميبصليش ليه انت مش شايف اني فرسة بس انت اللي مش عارف تركب يا عرص يلا شوف انت رايح فين لحد ما جوزي يخرج من اوضته ويقوم يلا امشي.
خرج محسن وهو مكسور ومبسوط في نفس الوقت وفيفي بقيت مسيطرة على محسن سيطرة تامة واتغاظت اوي من كلام محسن ان العراف مش هيبصلها اصلاً يا ترى ناوية على ايه.
في قصر العراف
على البوابات برة وصلت عربية رامي وابراهيم العطار ومعاهم لؤي ابنه
صخر:أهلاً وسهلاً بيكم ثواني ونبلغ العراف بوصلكم بس الأول تفتيش صغير.
رامي:اتفضل يا صخر فتش براحتك.
الحراسة فتشت رامي وابراهيم ولؤي كمان وكله تمام ومفيش اي خطر منهم وانا اديت امر بدخول رامي واللي معاه لعندي.
رامي:ازيك يا باشا.
انا:بخير يا رامي وانت ازيك.
رامي:في نعمة طول مانت بخير يا عراف.
ابراهيم:اول مرة اشوف حضرتك يا باشا بس فعلاً هيبة زي ما سمعت.
انا:ماشي يا ابراهيم اتفضلوا اقعدوا.
لؤي:عمو عمو ممكن اشوف طنط سيلين مش هي هنا برضو.
انا:تعالى طيب سلم عليا الأول.
وجيه لؤي لعندي وسلم عليا وكنت مبسوط بيه اوي وطريقته *** جميل وبرئ في مجتمع وعيشة وحشة فعلاً عليه لما يكبر هيكون مسيره زي مسيري لازم يستلم شغل أهله وعيلته لو مكتوب عليه انه يختار هيكون الاختيار صعب.
نديت على صخر:بلغ سيلين تنزل تقابل لؤي وتاخده يا صخر.
صخر:اؤامرك يا عراف.
رامي:لؤي مصدعني كل شوية عايز اشوف طنط سيلين وديني عندها وبقي متعلق بيها اوي معلش على الازعاج ده يا عراف.
انا:ولا يهمك يا رامي هي تاخده ونكلم في الشغل لاني عايزك انت وابراهيم.
بعد 5 دقائق دخلت سيلين وهي قمر 14 وخطفت نظر رامي وانا ملاحظ ومتابع نظرات رامي بس وهو محترم البيت ومحترمني ومحافظ على الاصول ومرة يبص في الارض ومرة يبص ليها.
سيلين:اؤامرك يا عراف طلبتني. (سيلين شاطرة وذكية وعرفت تدهني بايه قدام الاغراب).
لؤي:طنط سيلين وطلع جري عليها وحشتيني اوي اوي.
سيلين وطت وخدت لؤي في حضنها وقالتله:وانت وحشتني اوي يا حبيبي عامل ايه وحشتني بجد.
انا:كنت عايزك علشان كده الباشا الصغير طالبك بالاسم وقولت مينفعش نزعله خديه وقعدوا مع بعض لحد ما اخلص مع رامي.
سيلين:اؤامرك يا عراف.
خرجت سيلين وانا استلمت رامي بقي لاني قرأت افكاره وعرفت الماضي اللي عمله قبل ما يجي وكان بيفكر في سيلين.
انا:مش عيب لما تبقي في بيتي وقدام الكبير وتبص على أهله يا رامي.
رامي مخضوض:انا مقصدتش يا عراف، انا كنت بشوف فرحة لؤي بالأنسة سيلين.
ابراهيم:ميقصدش يا عراف باشا ميقصدش.
انا:لا يقصد يا ابراهيم وهو عارف كده كويس وعلشان انا فاهمه فأحب أقولك اني موافق.
رامي باستغراب:موافق على ايه انا مش فاهم حاجة.
انا بضحكة:موافق على اللي انت بتفكر فيه بقالك اسبوع وقلبك وجعك عليه ههههههه.
رامي فهم قصدي وضحك:انت بتكلم جد، ولا بتهزر يا عمار، قصدي يا عراف.
انا:قل ادبك كمان وكمان هتندهني باسمي، لا اوعي تفتكر علشان انا موافق يبقي هسيبك تندهني باسمي علشان هتبقي جوز اختي هههههههه.
ابراهيم:هو بيحصل ايه بظبط انا مش فاهم حاجة في اي يجماعة ههههههه.
انا:في كل خير بس لازم اكلم مع سيلين الأول والراي الاخير ليها انا عن نفسي معنديش مانع لان شخص كويس يا رامي وعارف قد ايه انت بتحبها ومتستغربش لاني بفهم في الناس كويس وقرأت دماغك.
رامي:اتمني توافق، هتساعدني يعني.
انا:استنوني هنا وهجيلكم تاني.
خرجت من أوضة المكتب وانا عارف ان رامي مستغرب اني ازاي فهمته كده وكنت موافق كمان بس هقولكم الحقيقة انا مش هلاقي احسن من رامي لاختي سيلين خصوصاً اني عايز اطمن عليهم وافوق لاعدائي واللي بيحصل من ورايا وكده كده هتفضل في حماية العراف وحماية الجحيم وهيوافق على شروطي وكمان انا حاسس بشعور ان سيلين معجبة بيه ومش بتعيد تكون بدأت تحبه هنشوف دلوقتي.
انا:سيلين ممكن نكلم شوية.
سيلين:حاضر يا عمار ثواني.
سيلين سابت لؤي قاعد على الكرسي في الجنينة وجت وقفت معايا.
سيلين:نعم يا حبيبي في حاجة..؟
انا:انت عارفة اني لما لقيتك حبيتك قد ايه وكنت مبسوط اوي اني لقيتك وعرفت أوصلك بعد موت مامتك وكمان بابانا صح.
سيلين:صح يا عمار في ايه قلقتني.
انا:رامي طلب ايدك مني وانا موافق عليه بس الرأي الاخير ليكي انت.
سيلين بكسوف ودهشة:بتقول ايه رامي طلبني انت بتكلم جد..... احم قصدي اشمعنا.
انا:متكسفيش اوي كده انا عارف انك موافقة بس قولت اسألك برضو وعارف انك بتحبيه وحبيتي لؤي كمان علشان كده انا موافق بس بشروط يا سيلين.
سيلين:انت كبيري وضهري وسندي وابويا قبل ما تبقي اخويا، وانت عارف اني بشوفك عمار قبل العراف حتى واي حاجة انا موافقة عليها لاني عارفة انك بتدور على اماني ومصلحتي.
انا:حضنت سيلين وقولتلها طول ما انا عايش محدش هيقدر منك ولا هيأذي شعرة منك انت واخواتك ومامتك.
سيلين فهمت قصدي:اه طبعاً انت وماما نهي الكل في كل عندنا.
في المكتب عند رامي وابراهيم
رامي:تفتكر هتوافق يا ابراهيم ولا هترفضني ما يمكن مش بتحبني اصلاً زي ما انا حبيتها.
ابراهيم:اهدي وكل حاجة هتبان كلها شوية والعراف يجي ونشوف قرارها ايه بس عجبني اوي عمار انه على قد قوته بس لازم ياخد رأي اخته في الجوازة.
دخلت عليهم والكل قاعد خايف ومستني الرد.
انا:معلش اتأخرت عليكم.
رامي:مفيش حاجة طمني يا عراف.
انا:للاسف يا رامي........مبروك يا رامي ههههههه.
رامي:حرام عليك وقعت قلبي، حبيبي يابو نسب.....احم قصدي يا عراف.
انا:متقلقش مسمحلك تقولي يا عمار عادي لانك بقيت زي اخويا انت ورامي بس ده قدام بعضنا وبس.
ابراهيم:بجد طلعت راجل ابن اصول يا عمار وفعلاً تستاهل الكرسي يا عراف.
رامي:فعلاً انت العراف والعهد الجديد وانت عارف ان الحركة دي مكنتش بتحصل ابداً في العهود القديمة ومحدش كان يقدر يطلب نسب العرافين الا من العرافين نفسهم او عيلة زيهم.
انا:عيلة العطار مش قليلة يا رامي وانا عارف قد ايه احنا بنعز بعضنا وعيلتنا وعيلتكم كانوا بيحبوا بعض فسيبك من القديمة وركز في دلوقتي يا عريس.
رامي:عمار انا مستعجل الصراحة فانا هجهز البيت بسرعة.
انا:انت مسمعتش شروطي لسه يا رامي على فكرة.
رامي:موافق على اي حاجة.
انا:لو في مرة اختي جت زعلانة هنسفك من على وش الارض يا رامي وانت عارفني مش بهزر، وابن عمك هيشهد عليك وهتعيشوا في فيلا من الفيلل اللي جمبنا هنا هتشتريها بفلوسك وتظبطها اخواتي مش هيبعدوا عن عيني ولا عن حراسة الجحيم موافق يا رامي.
رامي:انت عارف اني اقدر احميها كويس بس برضو انا عارف ان اللي كلمني دلوقتي هو العراف مش عمار وانا مقدرش اكسر أمر من العراف وموافق.
انا:تعجبني يابو نسب ههههههه، نكلم في الشغل بقي.
ابراهيم:سمعينك يا عراف.
انا:طبعا انتوا عارفين وسمعتوا اني قتلت مارتن وكنت في انجلترا ودلوقتي شركات مارتن وكل املاكه في انجلترا بقيت باسمي وبتاعتي بس طبعاً انا محتاج حد يتابع الشغل اللي هناك كله وعلشان كده اخترتكم انتوا الاتنين.
انا مش هحدد مين فيكم يسافر ومين يتابع من هنا بس هي بانت خلاص ان ابراهيم اللي هيسافر فترة يتابع ويرجع تاني وبعدين رامي هيتابع من هنا ايه رأيكم.
ابراهيم:موافق معنديش مانع ولا كلام بعد كلامك يا عراف.
رامي:موافق طبعاً وشرف لينا يا عراف نكون في ضهرك.
انا:بص يا ابراهيم انت حرفيا مسافر لجحيم برجليك لان سيلفا وتشارلي مش هيسكتوا ولما انت هتظهر هيفتكروا انك الكبير وانك اللي عملت كل ده ومتقلقش رجالة الجحيم هتبقي معاك وهناك وهتساعدك وهتحميك مع رجالتك.
ابراهيم:متقلقش عليا يا عراف انا قدها.
انا:تقدروا تتفضلوا ومسمحولك يا رامي انك تكلم مع سيلين قبل ما تمشي لو حابب.
خرج رامي وابراهيم من مكتبي ورامي على طول ما صدق ياخد الاذن وراح يكلم مع سيلين.
رامي:لؤي يلا علشان هنمشي.
لؤي:عايز اقعد مع طنط سيلين شوية كمان سيبني شوية.
رامي:متقلقش طنط سيلين هتبقي معنا على طول قريب اوي وهتعيش معنا كمان.
لؤي:ايه بتكلم جد، وبص على سيلين وقالها بحبك اوي وكان نفسي تعيشي معانا وتبقي ماما.
سيلين:يا حبيبي انت، انت اللي جميل وابني حبيبي.
رامي:انا حبيتك من أول ما شوفتك واستلمت لؤي من هنا وفعلاً مش عارف ازاي حصل كل ده بسرعة بس بقيت عايزك جمبي وعايزك معايا وفرحت جداً انك وافقتي وكمان اخوكي وافق.
سيلين بكسوف:وانا بحبك....احم قصدي بحبكم انت ولؤي من اول ما شوفتكم.
رامي:مش هكسفك اكتر من كده وشوفي حابة نجهز الامور امتي علشان تفرشي بيتك بنفسك يا عروسة.
سيلين:ظبط مع العراف وقولي بعد ما تأخد الاذن من اخويا.
رامي:ماشي يا سيلين ممكن رقمك بقي.
سيلين: اتفضل ..............010,.
خرجت من مكتبي وجت سيلين تجري عليا وتحضني جامد قدام الكل.
نهي:في ايه يا ولاد مالكم انت مزعلها ولا ايه.
انا:لا يا نهي بس الاستاذة جالها عريس وانا وافقت وهي موافقة كمان ههههههه.
نهلة:جت جري بتكلم جد ونبي هههههه مبروك يا سيلين يا قلبي انت.
أسيل:مبروك يا حبيبتي فرحتلك جداً.
لميس وماسأل:مبروك يا سيلين يا عسل.
سوزان ونهي:مبروك يا بنتنا القمر انت تعالي في حضننا وجريت سيلين عليهم من كسوفها.
انا:يلا عقبالكم يا بنات انتوا كمان واخلص منكم.
أسيل:مفيش الكلام ده انسي، انا مش هخرج من حضنك ابداً انا ما صدقت لقيت الأمان ومش هثق في غيرك استحالة انسي بجد الموضوع ده بالنسبالي.
انا:ليه بتقولي كده دي سنة الحياة ولازم تعيشي حياتك بالشكل الصح واللي يبسطك.
أٍسيل:انبساطي فعلاً هيكون في حضنكم وحضنك انت بذات وانت اماني وسندي وضهري انا مش هتجوز يا عمار ولو هتغصبني برضو مش هتجوز وبدأت تدمع.
انا:مفيش غصب ولا حاجة يا حبيبتي اهدي خلاص مش هتخرجي من حضني ابداً انت بنتي البكرية وهحافظ عليكي.
ماسأل ولميس:واحنا ايه بقي لما هي بنتك البكرية والغيرة هتولع منهم.
انا:انتوا حبايب قلبي واهدوا ها دي اختي الصغيرة وبراحتنا.
نهلة:وانا تؤامك ولا ناسي الشكل بينا يا استاذ وانسي اني اسيبك لاني ببساطة زي ما أسيل قالتها انا مش هتحرك من حضنك برضو.
سيلين:يعني انا الوحشة اللي فيكم وهخرج من حضنه وهتجوز هههههههه.
انا:لا يا حلوة سيبك منهم انت عاقلة هما صغيرين لسه انت هتفضلي برضو في حضني وهحميكي دائماً.
انا:لميس عايزك في المكتب انت ونهال.
بعد دقيقة لميس دخلت ورايا هي ونهال المكتب.
لميس:خير يا عمار في حاجة ولا ايه.
انا:مامتكم فين...؟
لميس:معرفش أكيد في العيادة ولا في مشوار تاني هي خرجت الصبح بس مقالتش رايحة فين.
نهال:معرفش حاجة يا عمار.
انا:تمام يا نهال تقدري تخرجي انت.
لميس:في ايه مادام خرجت نهال يبقي في حاجة انت مخبئ عليا حاجة ماما كويسة..؟
انا:اهدي مامتك بخير بس مامتك بتعمل حركات مش تمام اليومين اللي فاتوا وخصوصاً لما سافرت.
لميس:عيب يا عمار انت بتكلم عن امي خلي بالك.
انا:ما انا علشان بكلم عن مامتك محترم لساني ونفسي بس مامتك دلوقتي في شقة مع واحد بينيكها يا لميس وشاب قد نهال.
لميس بصدمة:ايه بتقول ايه مامتي انا بتعمل كده انت بتكلم جد.
انا:للاسف بكلم جد ومامتك نايمة مع ابن صاحبتها دلوقتي وعلاقتهم بقالها شهر ولا أكتر وخرجها كتر لما انا سافرت.
لميس:وهي فين دلوقتي.
انا:متقلقيش بعت اجيبها بالادب والاحترام.
فلاش بااااااااااااااااااااك
قبل ما اخرج من مكتبي اتصلت على صخر وميرفت اخت نبيلة حماتي.
ميرفت:وحشتني عاش من سمع صوتك رجعت بقالك قد ايه.
انا:لسه النهاردة واصل القاهرة عايزك في موضوع مهم وامسكي اعصابك.
ميرفت:خير قولي في حاجة ولا ايه.
انا:اختك في شقة دلوقتي نايمة مع واحد قد عيلها ابن صاحبتها انا معرفش تفاصيل بس شكلي هيبقي وحش وهي هتشوف نفسها وحشة لو انا اللي روحت جبتها من الشقة.
ميرفت:احا نبيلة اجننت رسمي، خلاص انا هتصرف.
انا:صخر دراعي اليمين هيجيلك وهياخد انت و2 كمان من الحراسة علشان معرفش الوضع هناك ايه وصخر مش هيدخل معاكي الشقة هتدخلي الاوضة وتظبطي اختك من ناحية اللبس تمام.
ميرفت:تمام يا عمار حاضر.
قفلت مع ميرفت وجبت صخر.
انا:انا بثق فيك وعارف انك كاتم اسراري هتروح المشوار ده ومش عايز حد نهائي يعرف من باقي البيت هتستني برة لحد ما ميرفت هانم تبلغك تدخل هتجيبلي الواد ده مكتف واي حاجة في الشقة وتتأكد كويس اوي في كاميرات في الشقة ولا لا ولو في تدور على الاجهزة وتجيبها.
صخر:اؤامرك يا عمار متقلقش.
رجوع من الفلااااااااااش باااااااااااااااك
لميس:يعني ميرفت خالتي عرفت كل حاجة وهي اللي راحت مع صخر.
انا:اه يا لميس ونهدي كده علشان محدش من برة الاوضة يسمعك ولا يعرف حاجة مش عايز صورة امك تبقي وحشة قدام الكل.
لميس:انت بجد راجل وجدع وحافظت على شكلنا وهي معرفتش تحافظ علينا حتى.
انا:بلاش احكام اصبري لما تيجي ونكلم.
في شقة نبيلة والصايع اللي معاها
في وسط النيكة وقد ايه نبيلة منسجمة ومبسوطة بزبر عمر اللي قد عيالها والواد اصلاً مش عارف يكيفها ولا ينيل لقوا الباب بيخبط عليهم.
نبيلة:احا انت مستني حد ولا ايه.
عمر:تلاقيه البواب كنت متفق يجيب حاجات اصبري انت هنا متخافيش.
خرج عمر يفتح الباب ولقي ميرفت في وشه وصخر بيضربه بوكس وقع على الارض ومسكه رماه لل2 حراس اللي معاه وقفل الباب على ميرفت ونبيلة.
نبيلة من جوا:مين يا عمر انت اتأخرت ليه.
ميرفت:لا ما هو مش هيجي تاني خلاص انا اللي جيتلك يا نبيلة.
نبيلة بصدمة وكسرة:ميرفت انت عرفتي مكاني ازاي وجيتي ازاي.
ميرفت:من عمار العراف بعتني اجيبك بدل ما يكون شكلك وحش قدامه وانت عريانة كده وطلع عارف كل حاجة من وقت ما رجع وانت بتتناكي هنا من عيل قد عيالك.
نبيلة بعياط:انت فاهمة غلط انا مقصدش كل ده يحصل انتوا فاهمين غلط.
ميرفت:البسي يا نبيلة علشان صخر يدخل يشوف شغله وخلينا ننزل والكلام مش معايا الكلام مع عمار في البيت لانه مستنيكي.
نبيلة بعياط وحسرة لبست هدومها وظبطت نفسها وخرجت للصالة وهي وشها في الأرض، كان صخر نزل الواد العربية واتصرف صح وخلى الحراسة اللي معاه تكون بعيد عن البيت وتراقب من بعيد علشان نبيلة متكسرش قدامهم.
صخر:انا جاهز يا مدام ميرفت اقدر ادخل..؟
ميرفت:ادخل يا صخر، هنستني تحت في العربية انا ونبيلة.
نزلت نبيلة وميرفت في العربية ونبيلة كل اللي عليها بتعيط وتقول انتوا ظلمني
صخر فوق فتش كل الشقة وزي ما انا توقعت كان في كاميرات في اوضة النوم والصالة والحمام وباقي الشقة ولقي الاجهزة والتسجيلات في اوضة مقفولة بالمفتاح سحب كل حاجة وكسر كل الكاميرات وخد الهاردات ونزل ليهم.
بعد نصف ساعة وصل صخر ونبيلة وميرفت وكان الواد نزل البدروم ومستني هناك.
صخر دخل الأول:اؤامرك يا باشا زي ما توقعت والهاردات اهي.
انا:ماشي يا صخر اكتم صوت الواد اللي تحت ومحدش يجي جمبه لحد ما انزل لعندكم.
دخلت ميرفت ونبيلة وهي مكسورة ووشها في الأرض واتفأجت ان لميس قاعدة معايا.
لميس:انت ازاي تعملي كده ها مش مكسوفة من سنك لا وكمان بتحرجيني قدام جوزي.
انابغضب:لميس كلمة كمان وهطلعك برة مسمعش صوتك.
لميس بنرفزة:حاضر هسكت.
نبيلة بعياط ونفس الجملة:اسمعوني انتوا ظلمني اسمعوني وباين عليها دخلت في صدمة.
انا:قربت من نبيلة وقولتلها اهدي وانا سامعك اهو احكيلي حصل ايه بظبط.
نبيلة:هديت لما سمعت صوتي هادي وبكلمها بهدوء وبطلت خوف مني بس لسه بتعيط، هحكيلك ومش هكدب في ولا كلمة.....ده عمر ابن واحدة صاحبتي كنت بعالجها من مرض في الرحم عندها ومكنتش بتتحرك كتير فكنت بروح ليهم البيت بحكم انها صاحبتي ومش بعتبرها مريضة رسمية عندي وفي مرة وانا عندها هي هاجت اوي لما كنت بكشف عليها وبطبيعة الكس بدخل جهاز في كسها وكده وحصل اللي حصل وعملنا علاقة سحاق انا وهي بس وخلصت معاها وجاية اخرج وهي نامت لقيت ابنها قدامي ملط وماسك تليفون في ايده ومصورنا ومصورني معاها ياما اخليه ينكني ياما يفضحني وهيخبئ وش امه بالمونتاج، طبعاً عيطت وانهرت وبرضو مفيش فائدة عمر مصمم انه ينكني وفعلاً شدني واغتصبني يومها ومشيت من عندهم وتاني يوم لقيت رقم بعتلي رسالة فيها فيديو بفتح لقيته الفيديو بتاعي معاها وكمان فيديو وهو بيغتصبني وسيبالي رسالة ياما لو مجتش في العنوان ده بعد ساعة هيفضحني.
وانا خوفت عليكم وعلى نفسي وخصوصاً انت يا عمار ومكانتك دلوقتي روحتله العنوان وقالي شاطرة انك جيتي بدل ما الفيديوهات تروح لجوز بنتك عمار العراف ولا فكراني مش عارف عنك كل حاجة وقام زقني وقلعني بالعافية وناكني حصل الموضوع اكتر من مرة وبقي كل مرة يهددني لحد ما بصراحة ضعفت وبقيت اروحله وانا عايزة انام معاه ونسيت الفيديوهات القديمة وكل التهديدات، انا عارفة اني غلطت وندمانة سامحوني سامحني يا عمار.
انا:مصدقك يا نبيلة في كل كلمة قولتيها وعارف انه غصب عنك وانك كل مرة كنت بتندمني وبتفوقي نفسك بعد العلاقة.
نبيلة:صح عندك حق عرفت ازاي كنت كل مرة بفوق بندم و**** وبكون عايزة مروحش تاني بس انا ضعفت ومحرومة من سنين.
انا:كنتي تعرفي انه مصور كل حاجة بينكم وبينه من اول مرة ليكوا في الشقة مع بعض...؟
نبيلة:لا و**** مكنتش اعرف هو مصورني تاني..؟
انا:اه يا نبيلة مصور كل حاجة حصلت في الشقة.
لميس:انا اسفة على اسلوبي معاكي بس كنت متعصبة ومكسورة اوي.
ميرفت:انا اسفة يا نبيلة.
انا:حصل خير يا جماعة وانا وهي هنتحاسب بعدين هسيبك بقي علشان عندي شغل.
ميرفت:انت ليه جبته مربوط ومكتف هنا...؟
لميس:هو هنا يا عمار.؟
انا:اه هنا وليا شغل معاه ومحدش ليه دعوة بحاجة..
نزلت تحت البدروم عندصخر بس أول ما دخلت انصدمت.
انا:هو انت.....................
يا ترى عمار شاف مين في البدروم وطلع يعرفه اللي اللقاء في الجزء الثامن وعايز اعرف رايكم ننهي قصة العراف على ثلاثة سلاسل ولا نكمل خصوصاً ان في حاجات كتير لسه ياريت رأيكم في النقطة دي.
الجزء الثامن
وقفنا المرة اللي فاتت عند
نبيلة:لا و**** مكنتش اعرف هو مصورني تاني..؟
انا:اه يا نبيلة مصور كل حاجة حصلت في الشقة.
لميس:انا اسفة على اسلوبي معاكي بس كنت متعصبة ومكسورة اوي.
ميرفت:انا اسفة يا نبيلة.
انا:حصل خير يا جماعة وانا وهي هنتحاسب بعدين هسيبك بقي علشان عندي شغل.
ميرفت:انت ليه جبته مربوط ومكتف هنا...؟
لميس:هو هنا يا عمار.؟
انا:اه هنا وليا شغل معاه ومحدش ليه دعوة بحاجة..
نزلت تحت البدروم عندصخر بس أول ما دخلت انصدمت.
انا:هو انت.....................
احمد:اه انا اللي عملت فيك كل ده يا عمار.
انا:كنت عارف انك انت يا خول اللي عملت كل ده امال انا جبتك ليه، بس دي كانت انسب طريقة اعرف اوقعك بيها يا جاسوس يا خاين بقي تبعني وتبيع بلدك علشان شوية فلوس يا معفن لا وكمان تقرب من حماتي وتضحك عليها.
وحياه امك العيانة المرمية في البيت دي لخليك تتفرج عليها لايف وهي بتتناك من راجل تاني غير ابوك يا عرص وهوريك اللي عمرك ما شوفته.
احمد بعصبية:ابعد عن امي احسلك مش هسيبك يا عمار مش هسيبك.
انا:ولا هتعرف تعمل حاجة لانك خلاص في ايدي يا غبي ولو فاكر ان جينكيز هينقذك مني تبقي غلطان يا غبي.
احمد:انت عرفت اسمه الحقيقي كمان، بص انا قدامك اعمل اللي عايزه وسيب اهلي في حالهم.
انا:اسف يا احمد كان نفسي يا حبيبي بس خلاص رجالتي وصلت هناك والفيديو لايف اهو يا حبيبي.
(متستغربش عزيزي القارئ نبيلة مشافتش احمد قبل كده الا مرات قليلة اوي ومكنتش تعرف اسمه الحقيقي لان مفيش مرة ندهت عليه قدامها، علشان كده عرفت انه اسمه عمر وعارفة انه شغال معايا في الامن العام علشان كده كانت خايفة من الفضيحة علشاني).
شغلت اللايف قدام احمد وواحد من رجالتي رابط امه في السرير ورابط ابوه على الكرسي وبدا ينيك امه وهي الوسخة مفيش دقايق قليلة بدل ما تقاوم بقيت مستمتعة معاه وبتصرخ تحت الراجل بتاعي من كتر ما هو شديد عليها ومبسوطة اوي بس يا حرام الراجل مكملش فرجة ومات وهو مربوط مقدرش يستحمل الصدمة اللي هو فيها.
انا:طلعتي شرموطة يا اسمك ايه و**** حتى ابنك ذات نفسه مش مصدق اللي حصل.
ام احمد:بصت على الكاميرا والموبايل وصرخت انها اتفضحت قدام ابنها.
انا:خلص عليها يابني، واحمد كل ده منهار وبيصرخ وكمان شاف امه وهي بتموت بعد ما اتناكت وكانت مبسوطة زي الشراميط وابوه مات بحسرته على اهل بيته.
انا:شوفت بقي انك لسه مشوفتش حاجة يا خاين يا وسخ، انت فاكر ياض اني وثقت فيك اصلاً ما انا عارف انك انت وعز اللي هتخونوا بس لحظك الاسود عز وقتها اللي كشف نفسه لكن انت فضلت محافظ وعارف تخبئ لحد ما انا بقي عندي قوة المعرفة وعرفت كل حاجة.
احمد:مش هسيبك بعد ما دمرت عيلتي مش هسيبك يا عمار.
انا:نسيت اقولك انك هتحصلهم يا حمادة وطلعت سلاحي وضربت احمد في رأسه بالمسدس، نضف كل حاجة يا صخر وارمي الكلب ده في اي حتة واقطع منه الحتة الي عامل فيها شعار التنين وابعتها لجماعة التنين في هدية جميلة ليهم.
صخر:اؤامرك يا باشا.
طلعت فوق والكل قلقان وسامع صوت ضرب النار وفاكرني ان حصلي حاجة.
ماسأل:في ايه حصلك حاجة وجريت عليا.
انا:اهدي متخافيش انا كويس اهو مفيش حاجة.
نهي:ايه صوت الضرب اللي تحت ده طيب في حاجة، طمئنا عليك.
انا:مفيش حاجة ده أحمد الضابط طلع جاسوس لناس اعدائي وكان بيجسس عليا وصخر كان بيربيه شوية.
مي بنت عمتي:اي حد يلعب من وراء ضهرك يستاهل الموت فعلاً هو ميعرفش ان العرافين خط أحمر.
انا:نبيلة عايزك في كلمتين جوا بعد اذنك.
قمت انا ونبيلة للمكتب ودخلنا قعدنا لوحدنا شوية.
انا:بصي انا عارف ان غصب عنك كل اللي حصل وخلاص متقلقيش انا خلصت الموضوع كله ومسامحك بس كان لازم تحكيلي مش تخافي مني.
نبيلة بعياط:عارفة اني غلطانة وكان لازم اقولك بس اكسفت من نفسي اوي، وكمان معرفش ان عمر ده بيصورني كل المدة دي وكان مفهمني اني لو سمعت الكلام هيمسح الحاجة وفعلاً مسحهم قدامي.
انا:مسمهوش عمر، اسمه احمد ابراهيم ضابط في الأمن العام ده اللي كان معايا وبيحرسني يا نبيلة ايام المستشفي وايام ما كنت في الخدمة.
نبيلة بدهشة:اممممم تصدق صح ازاي قالي انه اسمه عمر طيب، ودي فعلاً امه اللي كنت بروح عندها ولا لا.
انا:اه امه وعملت فيها كل اللي اتعمل فيكي واتفضحت قدام ابنها الي عاملي فيها راجل.
نبيلة بفرحة:بتهزر جبتلي حقي يعني، مسامحني يعني وجريت في حضني.
انا:حضنتها، اه جبتلك حقك بس لسه حسابنا بعدين انا وانت وضربتها على طيزها طخ على طيزك الجامدة دي.
نبيلة:اتفأجت من جرائتي واني ضربتها على طيزها بس اكسفت وخرجت.
أصل يا عزيزي القارئ انا عارف ان نسوان بيتي هايجة وبصراحة عندهم حق بس انا معنديش دماغ ليهم كلهم.
على لسان نبيلة اللي جاي كله.
خرجت من مكتب عمار وانا مكسوفة ومصدومة من الحركة اللي عملها فيا بس بصراحة فرحت اوي انه خد باله قد ايه انا تعبانة ومحرومة وكمان لسه سني صغير وعارفة اني عملت غلط ومكنش ينفع اسيب نفسي لشخص يهدد فيا ويبتزني بس كنت محتاجة اوي حد يهتم بيا ويهتم بكسي وخصوصاً كسي التعبان ده.
عندي في المكتب بتصل بحد بالتليفون.
انا:وحشني جداً مش ناوي تيجي ولا ايه.
سليم(عمي):وحشني اكتر يابن الغالي، مستني الأمر منك وانا اجيب العيلة كلها ونيجي.
انا:انا جيلكم بكرة بنفسي وهترجعوا معايا حضر نفسك بقي وبلغ جدي وهدان بالتجهيزات وشوف مين هيمسك هناك في غيابك لان عايز كل مخازن السلاح تتأمن كويس اوي الفترة الجاية و زود الحراسات عليها ومتخليش الحراسة هي هي كل مرة، كل 8 ساعات تتحط حراسة جديدة على كل مخزن.
سليم:اؤامرك يا عراف، تحب الحراسة تكون من رجالة الجبل، ولا الجحيم.
انا:شوف الأنسب والاحسن للحالة بتاعتنا بس من رأيي خليهم تنوع بين الاتنين خلى حراسة الجحيم من جوا المخزن نفسه وحراسة الجبل من برة.
سليم:حاضر يا عراف حالاً وكل حاجة هتتعمل زي ما طلبت.
انا:اخبار عيلة راشد الجبالي ايه، لسه برضو الاثار واكلة دماغهم..؟
سليم:انت عرفت ازاي ان ليهم ايد في الاثار خصوصاً اننا مكلمناش مع بعض لسه.
انا:متقلقش انا عارف كل حاجة حتى الولية اللي اسمها نعمة ومقومة اخوك الكبير عليا صح ولا ايه ههههه.
سليم:فعلاً اللي خلف مماتش ابوك كان كده يلا مستنيك بكرة سلام.
تاني يوم الصبح.
صحيت ولبست هدومي واتشيكت كالعادة ونزلت لقيت الكل صحي ونزل قبلي على السفرة.
انا:صباح الخير عليكم.
الكل:صباح النور.
انا:هتيجي معايا يا عمتي ولا هتقعدي هنا.؟
ايمان:زي ما تحب يا عمار انا كده كده فاضية.
مي العراف (بنت عمتي):ممكن اعرف رايحين فين ولا ممنوع.؟
انا:رايحين البلد هخلص كام حاجة هناك ونجيب العيلة ونيجي هنا علشان الكل هيعيش هنا في الفيلل اللي جمبنا.
مي:ينفع اجي معاكم طيب اغير جو.
انا:ماشي اجهزي وكده كده ماسأل جاية هي كمان.
لميس:واشمعنا انا بقي اللي مش هروح وهتأخد ماسأل.
انا:اولاً علشان عندي شغل مع اهلها، ثانيا مفيش اشمعنا ومش اشمعنا يا لميس تمام.
لميس:حاضر يا حبيبي حاضر.
انا:طب أقولكم على حاجة متزعلوش نفسكم حضروا نفسكم هنسافر بعد يومين
الكل فرح اوي بالخبر لان من وقت ما سافرت محدش فيهم خرج ولا اتحرك من مكانه.
أسيل:عايزك في موضوع مهم، بعد الفطار ممكن.
انا:عارف ايه هو بس عيني ليكي حاضر نكلم.
أسيل مستغربة:وانت عرفت ازاي اني عايزك في الموضوع ده.
نهي:بقي بينكم اسرار واحنا منعرفش ههههههه.
انا:حاجة زي كده هههههه، انا مستنيكي في المكتب لما تخلصي فطار تعالى.
في مكتبي بعد الفطار
أسيل بعد شوية:عمار ممكن أدخل.
انا:تعالى يا أسيل اقعدي.
أسيل:كنت عايزة اعرف عملت ايه بخصوص مرات بابا.
انا:متقلقيش يا حبيبتي بيوصلهم كل شهر مبلغ يساعدهم في المصاريف، بس ليه مقولتيش ماما..؟
أسيل:لان انا مليش أم يا عمار، انا ليا اخ واحد وهو كل حياتي دلوقتي ولو سمحت انسي موضوع انك تجوزني ده لانه مش هيحصل نهائي.
انا:ليه يابنتي وبعدين انت لسه صغيرة
أسيل:لاني مش عايزة يا عمار ولو سمحت متضغطش عليا، بعدين هتفهم.
انا:ماشي يا حبيبتي.
أسيل:هروح انا بقي وشوف انت شغلك.
بعد ما أسيل خرجت جتلي مكالمة تليفون من رامي
انا:خير يا عريس، بقيت تتصل عليا على طول يعني هههههه.
رامي:مش بقينا نسايب واخوات ولا هنرجع نكلم ايمان هانم الأول.
انا:زي مانت ياعم قولي ايه الأخبار.
رامي:كله تمام، كنت عايز اقولك اني مستعجل وعايز الفرح يكون على نهاية السلسلة ... قصدي نهاية الشهر.
انا:مفيش مشكلة هشوف سيلين ونكلم يا رامي سلام.
قفلت مع رامي وكلمت ابراهيم ابن عمه يجيلي.
انا:انت فين يا ابراهيم...؟
ابراهيم:بجهز ياباشا علشان اسافر زي ما طلبت.
انا:مستنيك تجيلي الفيلا الأول في حاجة مهمة عايزك تعرفها قبل ما تسافر.
ابراهيم:تمام مسافة الطريق وهكون عندك.
عند عيلة نديم السيوفي (رئيس التفاحة الحمراء)
داليا:اخيراً راجعين مصر مش مصدقة نفسي اننا في الطيارة.
نديم:انت فرحانة اوي كده، انا قلقان على بنتك وجنانها.
داليا:متقلقش خديجة شاطرة وذكية زيك وهتقدر تتصرف كويس اوي.
نديم:مش عارف اصلاً هنتعرف على عمار العراف ازاي.
داليا:انا معرفش شكله ولا شوفته قبل كده.
نديم:اصبري معايا صور ليه على الأي باد.
وفرجها نديم على صور عمار العراف اللي معاه وداليا مبهورة من جواها.
داليا:احا انت متأكد ان ده العراف اللي مخوف الكل...؟
نديم:اه هو ماله؟
داليا:كاريزما يا نديم وقمر، انا خوفت.
نديم:خوفتي من ايه.
داليا:بعدين بعدين.
صوت الطيار:أهلاً بيكم في أرض مصر أرجو من الجميع ربط الأحزمة للهبوط.
خديجة في كرسي بعيد عنهم:أهلاً بيا في أرض عمار العراف يا أنا يا انتَ يا عمار.
نزل نديم ومراته وبنته خديجة من مطار القاهرة وخرجوا برة وكان سواق نديم الخاص والحراسة بتاعته موجودة لأنه رجل اعمال وليه فرع للشركة بتاعته في مصر وكمان معروف بعيداً بقي عن نشاط التفاحة الحمراء اللي هو سري اصلاً محدش يعرف عنه حاجة غير اللي دخل فيه أو اتعامل معاهم.
سعيد (السواق):نورت يا نديم يا باشا مصر واخيراً رجعت وحشتنا يا باشا.
نديم:كبرت يا سعيد انا سايبك لسه شايف حاجة و20 سنة.
سعيد:العمر يا باشا وبعدين ما انا لسه شباب اهو يدوب 40 سنة بس هههههههه.
داليا:كل حاجة جاهزة في البيت يا سعيد..؟
سعيد:اه يا هانم كل حاجة تمام التمام متقلقوش خالص والبيت كله متنظف وجاهز على وصولكم.
خديجة:طب يلا بينا ولا هنفضل قدام باب المطار كتير.
بعد ساعة من ركوب نديم ومراته وبنته العربية ووراهم كانت الحراسة عربية جواها 4 افراد مسلحين لاي خطر يحصل وصل نديم وعيلته في فيلا بالتجمع الخامس.
خديجة:واخيراً وصلنا، سعيد ياريت تخليهم يجهزوا عربيتي لاني خارجة بعد ساعتين.
سعيد:اؤامرك يا هانم، اعتبريها جهزت.
نديم:رايحة على فين انت يدوب لسه واصلة مصر.
خديجة:احنا جينا مصر علشان ورايا شغل مش علشان ارتاح، رايحة الشركة.
نديم:ماشي يا خديجة بس لينا كلام تاني مع بعض.
في قصر العراف (القاهرة)
صخر في اللاسلكي:ابراهيم العطار، يا عراف باشا يدخل ولا..؟
انا:دخله يا صخر وتعال معاه انت كمان.
بعد دقيقتين دخل ابراهيم العطار ومعاه صخر كمان.
ابراهيم:عامل ايه يا باشا، خير قلقتني انا طيارتي الساعة 6.
انا:متقلقش يا ابراهيم اقعد وهفهمك كل حاجة وبدأت اكلم:بص يا ابراهيم انت رايح لعرين الأسد برجلك وانا عارف انك قدها بس كان لازم اعرفك انك هناك مش تحت حمايتي وبس، هتكون في عيون عليك من ناس تانية أولهم ابن مارتن وكمان سيلفا، فتخلى بالك وتفتح ليهم كويس اوي، انت رايح بصفتك الوكيل عن المالك الجديد لكل حاجة وطبعاً هيحاولوا كتير انك تكون في صفهم.
ابراهيم:متقلقش يا باشا هبلغك اول بأول.
انا:تمام يا ابراهيم تقدر تمشي وأول ما توصل هتلاقي عربية حراسة مستنياك وخد معاك راجل من رجالتك انت بتثق فيه.
خرج ابراهيم وهو فاهم هيعمل ايه كويس والفترة الجاية هنشوف وهنعرف كل حاجة من على لسان ابراهيم وهو في انجلترا.
صخر:ينفع اسألك سؤال..؟
انا:هقولك انا اشمعنا ابراهيم ههههه.
صخر:مش هسألك عرفت ازاي بس قولي.
انا:ابراهيم ملامحه اجنبية يعني مش هيتشك فيه انه مصري، وكمان بيعرف يكلم لغات كويس اوي، ومتدرب على فنون القتال وغير كل ده، انه ذكي وقادر يدير الأمور زي رامي ابن عمه بظبط بس الفرق بينهم في الملامح والشكل والأسلوب وكذا حاجة تانية هتعرفها مع القارئ ههههه.
صخر:ماشي، عايز ابلغك بحاجة حصلت من نص ساعة أو ساعة تقريباً.
انا:قول يا صايع، مش عايز تفكر فيها علشان معرفهاش ههههههه قول قول.
صخر:هههههه، نديم السيوفي هنا في مصر هو وعيلته لسه واصل من ساعة بيته في التجمع الخامس.
انا:غريبة ان رئيس التفاحة الحمراء بنفسه يرجع مصر بعد السنين دي كلها هو مش خايف ولا ايه.
صخر:كده كده هو تحت المراقبة هو وعيلته وهيكون عندك تقرير يومي بتحركاتهم كلها وبكل حاجة بيعملوها حتى لو ناك مراته هتعرف.
انا:جدع وانا واثق فيك، بس عايزك تتابع الموضوع باهتمام وحضر نفسك علشان مسافرين بعد يومين البلد.
صخر:خلاص ناويت..؟
انا:متقلقش.
صخر:تمام يا عمار.
انا:حضر نفسك علشان هروح الشركة.
صخر:دقائق ونكون جاهزين.
خرجت من مكتبي مع صخر ودخلت ناحية العيلة وهما قاعدين.
انا:عايزين حاجة انا خارج.
ماسأل:على فين يا حبيبي.
انا:رايح الشركة.
نهي:واخيراً هتزور الشركة ده انت معملتهاش وانت ضابط ههههههه.
انا:مين قالك كده انا كنت بتابع الشركة بس من غير ما اروح.
نهي:عارفة يا حبيبي بس حبيت ارخم عليك بالتوفيق.
خرجت من الفيلا وركبت العربية ومعايا صخر وحراسة رجالة الموت عربيتين ورايا واحنا في العربية.
انا:بقولك ايه يا صخر، عايز اعرف كل حاجة عن خديجة السيوفي، بتحب ايه...بتكرهه ايه غيري في الدنيا وتعرف فنون قتالية ولا لا كل حاجة تعرفهالي حتي لو نامت مع رجالة تعرفلي مين هما.
صخر:انا بالفعل بدأت اجمع معلومات عنها يا عمار متقلقش، بس اللي عرفته انها بنت جميلة جداً وملامحها حلوة وكمان تعرف فنون قتالية ومتدربة على السلاح والدفاع عن نفسها.
انا:وايه كمان عايز اعرف كل حاجة قبل ما نسافر البلد.
صخر:منامتش مع اي راجل ومحترمة وملهاش في الشمال خالص.
انا:امممممممممممم تمام يا صخر كمل تحريات عنها.
وصلت الشركة وطلعت للمكتب بتاعي وكان في اجتماع مهم مع عميلة مهمة عندها شركة مستحضرات تجميل وعايزة تشتري عقارات في مصر.
(زي ما انتم عارفين عندي شركات لاكتر من مجال استيراد وتصدير، وعقارات، وسياحة).
السكرتيرة مريم:عمار بيه، استاذة هالة موجودة برة وبتقول في معاد اجتماع مع حضرتك.
انا:دخليها بعد دقيقتين يا مريم.....جهزت نفسي ورشيت من برفاني تاني كتجديد للريحة ولقيت الباب بيخبط.
هالة:مساء الخير عمار بيه، انا هالة المحمدي.
انا:مساء النور، مدام هالة نورتي مصر ونورتي المجموعة... اتفضلي اقعدي.
هالة:بنورك يا عمار بيه، بس تصحيح للمعلومة انسة مش مدام هههه.
انا:معقول واحدة في جمالك وشخصية مهمة زيك كده ولسه متجوزتش.
(وصف هالة: شوفت انجيلا وايت ممثلة البورنو نفس البيضاء والجسم بس بزاز اصغر حاجة بسيطة ومرفوعين لفوق).
هالة:نقول ايه بقي والدي توفي بدري وانا استلمت الشغل كله يدوب انا 25 سنة مش كبيرة ولا رأيك ايه.
انا:تشرفت بيكي يا هالة ونشيل الالقاب بقي.
هالة:انا بقول كده برضو وخصوصاً أنك صغير على السمعة اللي سمعتها عنك بس واضح الكاريزما والوسامة...احم قصدي الهيبة بتاعتك يعني.
انا:زي مانت صغيرة وحلوة وقادرة تديري شركة كبيرة زي شركتك، انت وحيدة صح.
هالة:اه وحيدة عايشة انا وامي في الفيلا هنا وجنسيتي وأصلي لبناني لان والدي كان لبناني.
انا:جميل اوي، أقدر اساعدك ازاي، حابة تشتري ايه بظبط.
هالة:عايزة مبني للشركة جديد ممكن يكون مكان جمبك هنا لو في اماكن فاضية وتابعة ليك، وكمان فيلا في الحي بتاعك سمعت انك مشتري الكومبوند كله فيمكن تعمل استثناء وتدخل جيران جمبك ولا لا.
انا:بخصوص الشركة هشوفلك مبني جمبي مفيش مشكلة ولو مفيش هنشتري المبني من اي حد عادي وبخصوص الفيلا اشمعنا الحي بتاعي يعني.
هالة:بصراحة ومن غير لف ودوران عايزة نكون جيران ويبقي بينا شغل وكمان صداقة.
انا:هفكر وأرد عليكي يا هالة حاضر.
هالة:تمام امشي انا بقي علشان معطلش وتشوف اللي وراك وانا كمان لسه ورايا حاجات كتير خصوصاً لسه راجعة مصر من شهر بظبط وعايزة أفتح فرع للشركة هنا في أسرع وقت.
انا:من عيوني يا هالة حاضر نورتيني.
مشيت هالة وانا قعدت افكر في كلامها وبصراحة عجبتيني اوي وجسمها كمان يجنن يطير عقل الواحد بس واحدة مهتمة بنفسها وشخصية وبتاع.
دخل صخر:عمار انا بقالي شوية بخبط في ايه سرحان في ايه.
انا:مفيش يا صخر، عايزك تعرفلي كل حاجة عن هالة المحمدي.
صخر:في حاجة ولا ايه باين عليها انها انسانة كويسة بس نشوف برضو.
انا:طالبة انها تكون جارتي في الكومبوند وطبعاً انا اللي مشتري كل الفيلل وكمان عايزة مبني لشركتها جمبي.
(متنسوش ان صخر دراعي اليمين وصاحب اسراري وبنتعامل اننا صحاب مش مجرد انه قائد الحراسة بتاعتي).
صخر:شكلك يا نمس بتفكر فيها هههههههه.
انا:تصدق انا غلطان اني عاملك صاحبي امشي يا عم من هنا اطلع برة.
خلصت شغلي في الشركة وعد اليوم اللي بعده بنفس الروتين اني روحت الشركة وشوفت شغلي وبفكر في حوار هالة المحمدي وانها عايزة تقعد جمبي وباين كده انها معجبة بيا كمان بس هنشوف مع بعض.
يوم السفر الصبح
انا:صباح الخير الكل جاهز ولا لسه.
نهي:كلنا جاهزين ومستنينك يا باشا.
ماسأل:انا جاهزة يا حبيبي.
نبيلة:مش هاجي يا عمار معلش اعصابي تعبانة وحابة اقعد هنا.
انا:ليه كده يا نبيلة ما تيجي تغيري جوا معنا.
نبيلة:بلاش انا فعلاً مليش مزاج لاي حاجة.
انا:وانا بقولك تعالى يا نبيلة قومي اجهزي يلا.
نبيلة:حاضر يا عمار قائمة.
لميس:ايوة كده فكي لازم عمار يعني هو اللي يقولك هههههه.
نبيلة:خلاص بقي هقوم ألبس اهو.
انا في اللاسلكي:صخر جهز العربيات قدامنا 10 دقائق ونخرج.
صخر:اؤامرك يا عراف.
انا:اسبقوني انتوا برة وانا هعمل مكالمة تليفون تكون نبيلة نزلت كمان.
الكل:تمام.
نبيلة نزلت بعد 5 دقائق:ايه ده راحوا فين وسيبينك لوحدك كده.
انا:كانت لابسة طقم صاروخ عليها هي اه لبسها محترم بس بيجنن برضو، مستنين برة يا مزة.
نبيلة بكسوف:طب ايه يلا نخرج بقي.
انا:يلا يا حلوة، وقمت ضربها على طيزها وهي معدية قدامي.
نبيلة بصتلي بكسوف ودهشة شوية وكملت مشي عادي وهي على وشها ابتسامة.
في مكان منعرفش عنه حاجة لسه.
صوت:مش جيه الوقت ولا ايه ناوي تظهر امتي.
صوت2:لسه شوية في نهاية السلسلة هنظهر ووقتها يوريني هيقدر يعمل ايه.
صوت:انت عارف انه أقوي مننا بكتير ولو عملنا غلطة واحدة بس هنروح في داهية كلنا.
صوت2:متقلقش حتى لو غلطنا عادي، هنحارب وهنبقي قد الحرب دي.
صوت:لا أقلق واخاف كمان ميغوركش الشوية دول بس المرادي الخطة تقيلة وعلى تقيل اوي.
صوت2:قولتلك متخافش انت معايا وطول مانت معايا يبقي هنكسب.
صوت:وانت عرفت توصلي ازاي بقي، أصل غريبة أنك توصلي.
صوت2:في مثل بيقولك عدو عدوي صاحبي، بس المرادي انت مش عدوي لكن هو عدوي ولا ايه.
صوت:احنا بنكرهوا فعلاً وعايزينوا يموتوا النهاردة قبل بكرة بس قلقانين برضو.
صوت2:متقلقش انا معاك والمرادي هنعرف نعمل حاجة.
صوت:نتقابل قريب اوي يا صديقي سلام.
واحنا في العربية ومعايا لميس وماسأل ونبيلة جاتلي مكالمة تليفون وكانت هالة.
انا:صباح الخير، ايه الاخبار.
هالة:صباح النور، الاخبار عندك انت ولا نستني وناوي تكسفني.
انا:لا مش ناوي أكسفك ولا حاجة يا هالة بس انا مسافر دلوقتي للبلد عندي كام حاجة هناك وهرجع بعد كام يوم.
ماسأل ولميس:وشهم جاب الوان وبقوا مولعين ومركزين معايا اوي.
هالة:عمار انت عارف ان معنديش وقت حتى تطمني.
انا:تقدري تستلمي شركتك من بكرة يا هالة المبني جاهز وكمان اتحجزلك وده هدية مني ليكي برجوعك لمصر.
هالة:انت بتكلم جد، بس دي هدية غالية اوي وانا مينفعش أقبلها.
انا:مفيش نقاش يا هالة في موضوع هديتي، وكمان فيلاتك جاهزة بعدي برقمين.
هالة:كنت متأكدة انك مش هتكسفني ولازم لما ترجع أعزمك على الغداء عندي وماما عايزة تشكرك بنفسها.
انا:مفيش شكر ولا حاجة، سبيها لظروفها مع السلامة ومبروك عليكي.
هالة:تروح وترجع بالسلامة، ممكن سؤال رخم شوية.
انا:معاكي.
هالة:لو حبيت اغير جوا واشوفك ينفع أجي...؟
انا في عقلي:هالة شكلها واقعة خالص وناوية على حاجات انا مش فايقلها دلوقتي.
انا:تنوري يا هالة هبعتلك صخر أو رعد بعربية خاصة يجيبك وقت ما تجهزي.
هالة:ماشي انا هجهز على أخر النهار وهكون مستنية بس انا مامتي معايا.
انا:تنوروا يا هالة مع السلامة.
قفلت مع هالة ومحبتش اكسفها مع انها جريئة وعزمت نفسها بس حبيت طريقتها انها واضحة وصريحة مش بتحب اللف والدوران وده اللي عرفته من صخر.
فلاااااااااااااااش بااااااااااااااااااااااااك
انا:ها عملت ايه عرفت حاجة (متنسوش اني معايا قدرة بتخليني أقرا الافكار اتنقلت ليا عن طريق ماسأل لما نيكتها أول مرة).
صخر:في تقرير خديجة السيوفي وفي تقرير هالة المحمدي تحب تسمع مين فيهم الأول.
انا:خديجة السيوفي.
صخر:بص يا باشا، خديجة وجودها هنا غريب وكمان سرعة انهم يجيوا لمصر ويسيبوا تركيا دي حاجة غريبة شوية خصوصاً ان نديم السيوفي مرجعش مصر من 20 أو 30 سنة يعني يعتبر سافر وهو شاب ورجع وهو كبير ليه يرجع بقي دلوقتي وخصوصاً في القلق بتاعنا مع جينكيز (التنين)، السبب الحقيقي لوجود نديم وعيلته مش معروف لحد دلوقتي، لكن أقدر اقولك اني خديجة ناوية على شر وبتحاول تدور ورانا علشان تفهم عنك كل حاجة وتعرف هتدخلك ازاي وهتتعرف عليك ازاي، ومادام ده هدفها يبقي يثبتلنا انها ناوية على شر.
انا:متقلقش سيبها تعمل اللي تعمله وانا عندي الطريقة اللي هتخليها تتعرف عليا وهتسهل عليها الأمور كمان.
صخر:ناوي على ايه يا عمار.
انا:هعزمها في فرح رامي وسيلين هي وأهلها بصفتهم رجل اعمال مصري معروف وعيلته.
صخر:تمام فكرة كويسة، نيجي بقي لهالة المحمدي، هالة مبتكدبش عليك وهي فعلاً وحيدة أبوها وامها ومات ابوها من حوالي 5 سنين وهالة وقتها كملت الجامعة وهي بتدير شركة ابوها هي وامها، امها سيدة اعمال زيها وقوية الشخصية ومتختلفش جمال عن هالة المحمدي، ولسه راجعين مصر من شهر وشوية ورجعوا مصر علشان عايزة تستقر في بلدها لان هالة من وقت ما اتولدت وهي عايشة في لبنان بس بتكلم مصري كويس ولهجة مصرية بسبب تعاملها مع امها الكتير، وأكيد هالة خايفة لان كان الراجل الوحيد في حياتها هو ابوها وأهل ابوها ميعرفوش انها رجعت وعندها عمها صفوت المحمدي ناوي على الشر تجاه هالة وامها وعايز الشركة منهم.
أنا:عاش عليك يا صخر فعلاً مفيش مرة خيبت ظني فيك، من رأيك نساعد هالة المحمدي بمبني الشركة والفيلا جمبي ولا لا، أحب اسمع رأيك.
صخر:الرأي رأيك يا عراف، بس لو حابب فعلا تسمع رأيي، وافق لان هالة في الفترة دي هتكون محتاجة حماية وهالة عارفة عنك كل حاجة معروفة لاي حد ومع ذلك بتتعامل معاك طبيعي.
انا:تمام يا صاحبي.
رجووووووووع من الفلااااااااااش باااااااااااااااك
لميس:مين هالة يا عمار ممكن أعرف.
انا:مع ان سؤالك بسبب الغيرة وانا محترم شعورك، ومينفعش تسأليني أو تشكي حتي بس هجاوبك، هالة تعتبر شريكة وصديقة بنت لبنانية مصرية وجت تشتري مبني لشركتها من عندنا وكمان طلبت فيلا في الكومبوند بتاعنا بس دي كل الحكاية.
لميس:وعندها كام سنة بقي..؟
انا:مش هنخلص صح، على العموم في سنك يا لميس.
لميس بغيرة وغضب:ده انت مركز بقي.
ماسأل:لميس اهدي شوية يا حبيبتي، عمار مغلطش في الكلام معاها وبعدين هو جاوبك اهو.
لميس لماسأل:انت باردة كده ليه، جوزك بيكلم واحدة من سننا وأكيد حلوة وبيعزمها تيجي البلد وأكيد هتيجي وتقوليلي أهدي.
ماسأل بهدوء:ممكن تهدي طيب وبعدين نكلم، وبعدين انا مش باردة انا واثقة في عمار ولو في حاجة هيجي يقولنا.
انا وماسأل بتكلمني في افكاري:هنفخك يا عمار لو عرفت انك بتخوني، بس اديني بهديها بدل ما توجعلك دماغ خلى بالك بقي ههههههه.
انا مع ماسأل وبقرأ افكارها:هههههههه بحبك يا مجنونة.
(خلو بالكم لميس متعرفش حاجة نهائي عن ماسأل غير انها من عيلة كبيرة بس من البلد وانها كانت عايشة برة مصر ورجعت، وكمان متعرفش عن القوة بتاعتها ولا مين ابوها ولا اي حاجة).
انا لصخر:شوف راجل من الرجالة يروح يجيب هالة هانم من بيتها هي ومامتها بعد حوالي ساعتين.
صخر:هروح بنفسي يا عراف، هوصلك وأرجع لهالة هانم.
انا:تمام يا صخر وخد معاك عربية حراسة احتياطي تمام.
صخر:تمام ياباشا احنا وصلنا خلاص، أمن الطريق يا بني العراف هيخرج.
وصلت البلد والمرادي العيلة كلها برضو مستنية قدام القصر وبعض الاهالي نزلت وسلمت على العيلة والاهالي فرحت اني زورت البلد.
جدي وهدان:أهلاً يا عراف نورت قصرك يا حبيبي.
انا:بنورك يا جدي وبعدين مش اتفقنا انك المسموحلك تقولي يا عمار وبس.
جدي وهدان:حبيبي يا عمار اتفضل يابني أدخل.
انا:من بعدك يا جدي اتفضل انت الأول.
دخلنا وقعدنا في الدار من تحت.
جدي وهدان:نورتوا البيت يا جماعة مش تعرفني يا عمار.
انا:دي نهلة يا جدي وانت شوفتها معايا المرة اللي فاتت، اختي الوسطانية، ودي سيلين الكبيرة عن نهلة، ودي بقي الدلوعة بتاعتي أسيل اختي الصغيرة، ودي كمان نهال اخت لميس مراتي واختي الصغيرة.
جدي وهدان:يا مرحب بيكم يا ولاد العراف، قامت كل بنت باست ايد جدي وباست رأسه وقالتله كلمة حلوة.
انا:نبيلة حماتي يا جدي.
جدي:أهلا بيكي يا بنتي نورتي البيت.
نبيلة:بنور حضرتك يا فندم.
جدي:منورة يا نهي انت وسوزان فعلاً انتوا اجمل حاجة محمد عملها في حياته.
نهي:تسلملي يا عمي بنورك يا حبيبي.
سوزان:تسلملي يا عمي ده نورك.
انا:طبعاً مش محتاج اعرفك بايمان عمتي وبنتها مي هههههههه.
جدي وهدان:مي دي بقي بذات وحشتني الجزمة دي من وقت ما سابت الدار وراحت عندك وهي مبتسألش اصلاً.
مي:معلش يا جدو غصب عني بس اتشغلت شوية.
انا:فين عمي سليم.؟
جدي:المفروض انه جاي على الطريق كان بيخلص شغل.
على الطريق عند عمي سليم.
لقي عربية وراه وبتسرع جامد عليهم وعمي خد باله هو والسواق والحرس اللي معاه.
سليم:خلى بالك في عربية ورانا هدي شوية بس براحة.
السواق:ماشي يا باشا.
حمزة الحارس الشخصي:دول مسلحين يا باشا تحب نتعامل، ولسه حمزة بيكمل كلامه ولقوا عربية الحراسة بتاعت عمي الي وراهم بتتقلب وبتنفجر وهما على بعد مترات منهم.
سليم:يا ولاد الكلب ميعرفوش هما وقعوا مع مين ده انا سليم العراف وقف العربية.
ونزل عمي سليم هو وحمزة والسواق وكل واحد في ايده سلاح وضرب عمي سليم السواق في العربية وخرج واحد من الشباك ضرب السواق في رأسه وقع مات ولسه هيضرب على عمي سليم بس حمزة على طول لحقه وضربه رصاصة في رأسه.
والثالث والرابع نزلوا من العربية وبيقربوا على عربية عمي سليم.
سليم:ركز معايا يا حمزة هتستلم انت الشمال وانا اليمين ضربة في الرأس او الصدر على طول.
حمزة:تمام يا باشا.
ولسه هيخرج عمي سليم يضرب الراجل اللي على يمينه خد رصاصة في صدره وحمزة وقع اللي على شماله ولحق بسرعة اللي على اليمين وضربه في صدره.
حمزة:سليم باشا سليم باشا متغبش عن الوعي سليم باااااااااشا.
بعد ربع ساعة من الحادثة.
صخر داخل عليا القصر:عراف باشا ثواني بعد اذنك.
انا:تعال يا صخر، وبلغني صخر في ودني ان عمي سليم حصل عليه هجوم واتصاب وهو في المستشفي.
انا:انت بتقول ايه حصل امتي الكلام ده.
صخر:من ربع ساعة يا باشا وبعتنا رجالتنا للمستشفي.
جدي وهدان:في ايه يا عمار طمني.
انا:عمي سليم اضرب بالنار.
جابر وهدان:اخويا مين ضرب عليه نار، انا مش هسيبه.
انا:تعرف تسكت بدل مانت كنت قاعد هنا كنت روحت مع اخوك للتأمين اسكت احسن.
وهدان:مش وقته يا عمار لازم نتحرك بسرعة.
انا:محدش يتحرك من هنا، وطلعت سلاحي وعمرته، صخر انت هتنزل القاهرة تجيب هالة وده رقمها اتواصل معاها.
صخر:انت بتهزر....قصدي مينفعش اسيبك يا عراف.
انا:اسمع الكلام بقولك وانا هأخد معايا جبل انت نسيت انه القائد هنا.
صخر:اؤامرك يا عراف عن اذنك.
وهدان:ممكن تهدي وتطمني على سليم أول ما توصل.
جابر:انا جاي معاك مش هسيب اخويا.
انا بصتله بغضب:قولت محدش هيتحرك من هنا مبتفهمش.
ماسأل ولميس:اوعي تتهور انا عايزك وكلنا عايزينك هااا بهدوء.
انا:متقلقوش عليا.
أسيل بعياط:عمار متسبنيش متمشيش يا عمااااااااااااااااااااااااااااار وأغمي عليها.
يا ترى مين اللي عمل كده في سليم العراف وعايزين منه ايه، وهالة دي حكايتها ايه وظهرت ليه دلوقتي كل ده هنعرفه الاجزاء الجاية مستني رأيكم
والمرادي الجزء أكبر بألف كلمة زيادة علشان خاطركم بس.
الى اللقاء في الجزء التاسع من السلسلة الثالثة.
الجزء التاسع
وقفنا المرة اللي فاتت عند
جابر وهدان:اخويا مين ضرب عليه نار، انا مش هسيبه.
انا:تعرف تسكت بدل مانت كنت قاعد هنا كنت روحت مع اخوك للتأمين اسكت احسن.
وهدان:مش وقته يا عمار لازم نتحرك بسرعة.
انا:محدش يتحرك من هنا، وطلعت سلاحي وعمرته، صخر انت هتنزل القاهرة تجيب هالة وده رقمها اتواصل معاها.
صخر:انت بتهزر....قصدي مينفعش اسيبك يا عراف.
انا:اسمع الكلام بقولك وانا هأخد معايا جبل انت نسيت انه القائد هنا.
صخر:اؤامرك يا عراف عن اذنك.
وهدان:ممكن تهدي وتطمني على سليم أول ما توصل.
جابر:انا جاي معاك مش هسيب اخويا.
انا بصتله بغضب:قولت محدش هيتحرك من هنا مبتفهمش.
ماسأل ولميس:اوعي تتهور انا عايزك وكلنا عايزينك هااا بهدوء.
انا:متقلقوش عليا.
أسيل بعياط:عمار متسبنيش متمشيش يا عمااااااااااااااااااااااااااااار وأغمي عليها.
بس للاسف كنت جريت وركبت العربية ومعرفش حاجة عن أسيل بس لقيت مكالمة تليفون من ماسأل رديت عليها.
ماسأل:عمار الحقيني واطلبلنا دكتور أسيل اغمي عليها وانت خارج من البيت.
انا بغضب وخوف:حاضر يا ماسأل وطمنيني عليها انا هجيلها على طول.
انا لجبل:اطلب دكتور فورا يروح للقصر أسيل أغمي عليها.
جبل:حاضر ياباشا متقلقش كله خير.
بعد ربع ساعة طريق وصلنا المستشفي وكانت مقلوبة من الحراسة اللي بعتها صخر قبل ما يمشي.
انا:الدكتور فين يا حمزة انطق الدكتور قالكم ايه.
حمزة حارس عمي:أهدي يا عراف، سليم باشا في اوضة العمليات والدكتور قال سليمة الرصاصة جت في الكتف وكانت قريبة من القلب.
انا:عرفتوا مين عمل كده ولا لسه.
حمزة:لسه ياباشا بس هنوصل للي عمل كده متقلقش.
بعد مرور 3 ساعات عملية خرج الدكتور من اوضة العمليات
انا:ها يا دكتور طمني على عمي سليم ايه الاخبار.
الدكتور:متقلقش يا عمار بيه، الاستاذ سليم كويس وخرجنا الرصاصة من كتفه ودلوقتي في العناية تحت الملاحظة متقلقش الخطر عدي.
انا:شكرا ليك يا دكتور.
جبل:كويس يا عراف باشا انه بخير متقلقش.
انا:جبل شدد الحراسة هنا في المستشفي ومش عايز اي حد يدخل او يخرج غير لما يتفتش ويتعرف بياناته.
الدكتور:اللي حضرتك بتعمله ده غلط ومينفعش دي مستشفى مش زريبة.
حمزة:انت متعرفش انت واقف قدام مين يا دكتور ولا ايه..... ده عمار العراف صاحب المستشفي وكمان العراف الكبير انت اجننت.
الدكتور بخوف:انا اسف مش قصدي بس مينفعش المرضي هتخاف.
انا:متقلقش يا دكتور كل حاجة هتكون تحت السيطرة واعمل حسابك مش هتمشي من هنا الا لما عمي سليم يفوق واطمن عليه ولو حصله حاجة هدفعك الثمن تمام.
الدكتور بخوف:تمام يا باشا.
انا لجبل:لازم ارجع البيت يا جبل جهز العربية والحراسة، وانت يا حمزة خليك هنا وفتح عينك كويس واوقف على باب العناية واول ما يفوق بلغ جبل.
حمزة:حاضر يا عراف.
عند هالة بعد ما قفلت معايا التليفون.
سلوي:يا هالة عيب كده ازاي تعزمي نفسك الراجل يقول ايه دلوقتي.
هالة:في ايه يا ماما، ما بصراحة انا معجبة بيه وعايزة اتقرب منه ويثق فيا وزي مانت عارفة انه صعب يثق في اي حد بسهولة.
سلوي:مش خايفة يا هالة ده مجوز اتنين، وكمان حياته خطر دائما ده أقوي شخص في البلد وفي اعداء حواليه كتير
هالة:لا مش خايفة من اول ما شوفته في المكتب وانا مش قادرة ابطل تفكير فيه وحتى لو مش هيحبني كفاية اننا هنبقي صحاب.
وهما بيكلموا بتلاقوا الاخبار بتعلن خبر حادثة اغتيال سليم العراف على طريق الصحراوي وهو في طريقه للبلد
والمذيعة:يا ترى سليم العراف عايش ولا لا، وليه يتضرب عليه نار في الوقت اللي يكون راجع البلد كان في شغل شرعي ولا شغل غير شرعي هنتابعكم بكل التفاصيل.
هالة:احية يا ماما مش ده عم عمار..؟
سلوي:اه يا هالة سليم العراف ابن عم أبوة وفي مقام عمه اتصلي بسرعة على عمار اطمني منه.
هالة:مبيردش يا ماما، انا قلقت عليه اتمني يكون كويس.
بس وهالة وامها بيكلموا بتلاقي مكالمة من صخر قائد الحراسة.
هالة:الووو مين حضرتك؟
صخر:قائد حراسة عمار العراف يا هانم جاي لحضرتك في الطريق علشان اجيب حضرتك للبلد.
هالة:عمار كويس..... احم قصدي عمار بيه كويس والاستاذ سليم احنا عرفنا من الاخبار.
صخر:معرفش عنهم حاجة يا هانم، العراف طلب اني اجيلك وانا داخل على حضرتك اهو.
هالة:واحنا جاهزين يا صخر مستنياك.
سلوي:مين ده يا هالة.
هالة:صخر قائد حراسة عمار يا ماما، عمار بعته يجيبني وبيقولي ميعرفش عنه حاجة لانه بعته ليه يجبنا وداخل علينا دلوقتي.
بعد 5 دقائق وصل صخر بعربيته ومعاه عربية حراسة وراه وخبط على هالة.
صخر:مساء الخير هالة هانم احنا جاهزين.
هالة:شافت الحراسة والعربيات المصفحة خافت شوية بس عرفت ان عمار مهتم بيها.
سلوي:واحنا جاهزين يا صخر يلا بينا.
خرجت هالة وسلوي مامتها وركبوا في عربية صخر من ورا وصخر لوحده قدام ومعاه السواق والعربية التانية وراءهم.
سلوي:ليه الحراسة والاجواء دي كلها يا صخر هو عمار بيه كويس.
صخر:ده تأمين لاستاذة هالة ولحضرتك يا فندم ودي اؤامر العراف.
هالة:ممكن تتصل بيه يا صخر وتدهوني.
عندي وانا على الطريق ومعايا جبل في العربية.
صخر:عراف باشا انا معايا دلوقتي هالة هانم وسلوي هانم واستاذة هالة محتاجة تكلم حضرتك.
انا:ماشي يا صخر أقفل وانا هتصل بيها وخليك بالك عليهم.
صخر:اؤامرك يا باشا.
هالة:قفلت ليه مش قولتلك عايزاه ولسه صخر هيرد عليها لقيتني بتصل بيها.
هالة في التليفون:عمار انت كويس، حصلك حاجة طمني.
انا:انا كويس يا هالة مفيش فيا حاجة، الموضوع عد على خير وعمي كويس وخرج من العملية.
هالة:احممم اسفة نسيت اسألك هو كويس صح.
انا:اه كويس، ومتخافيش صخر قائد حراستي ودراعي اليمين وهيجيبك بالسلامة
هالة:مش قلقانة بس كنت خايفة عليك ..... احم قصدي عليكم.
انا:مفيش قلق كلها ساعة ونتقابل سلام.
سلوي:ايه الاخبار الدنيا كويسة؟
هالة:اه اطمنت على عمار .... احم وعمه كمان كويس وخرج من العملية.
سلوي لصخر:بقولك ايه يا صخر هو عمار العراف عنده اعداء كتيرة كده.
صخر:سلوي هانم انا مينفعش أجاوبك على اسئلة بدون اؤامر، بس لاني انا وهو صحاب قبل ما اكون قائد الحراسة بتاعته هجاوبك بصفتي صاحبه مش بصفته رئيسي.
هالة:لو مش حابب تجاوب عادي يا صخر.
صخر:عمار العراف زي ما الكل عارف انه العراف الكبير لعيلة العرافين واقوي شخص في العالم دلوقتي وأكيد حضرتك عارفة كده يا سلوي هانم يعني سؤال حضرتك اجابته معروفة أكيد عنده اعداء زي اي شخص ناجح زي ما حضرتك عندك عدو خانقك بقاله 5 سنين.
سلوي باستغراب:قصدك مين اللي خانقني ده.
صخر:معنديش اؤامر اكلم يا فندم.
هالة وسلوي بيفموا اني عرفت عنهم كل حاجة وعرفت مين بيضايقهم كمان وصخر كان قصده على صفوت المحمدي عم هالة اللي عايز ياخد املاكها واملاك ابوها كلها لانه بنته الوحيدة والمفروض يورث معاها.
في مبني الأمن العام
محسن:شوفت اللي حصل يا فضل.
فضل:اه سمعت سليم العراف اضرب عليه نار وهو في المستشفي دلوقتي.
محسن:اه وكمان احمد الضابط مختفي بقاله أسبوع ومبيجيش الشغل خالص حتى امه وابوه مش في البيت ومختفين كمان.
فضل:احيه ده كده الموضوع يقلق راح فين هو وعيلته.
محسن:منعرفش بنحاول نفهم ايه حاجة وندور بس مفيش اي أدلة او اي أثر ليهم.
فضل:دور تاني يا محسن، المهم ابنك اسعد عمال يقرب من بنتي وبتاع وانا ساكت علشانك.
محسن:الواد بيحب البنت يا فضل وعايزين الصراحة نخطبها ويتجوزوا بقي.
فضل:ماشي ياعم هو انا هسيب صاحب عمري يعني وهناسب الغريب.
محسن:خلاص بكرة الساعة 8 هنكون بنزوركم في البيت يلا هروح أشوف شغلي.
خرج محسن من عند فضل واتصل فضل على داليا مراته.
داليا:ايه الاخبار عامل ايه.
فضل:تمام بخير وانتوا، اه محسن دلوقتي قالي انه جايين بكرة يطلبوا ايد ريم.
داليا:طب كويس كده كده بنتك اتعلقت بالواد وهتوافق.
فضل:ماشي يا لبوة جهزي نفسك عايز انيكك.
داليا:تعبانة وعندي الدورة مش هينفع (بتكدب عليه وبتخلع منه).
في بيت محسن ضابط الأمن العام.
اسعد:صباح الخير يا فيفي.
فيفي:الصبح قمر يا راجلي قوم بقي عايز اتناك قبل ما اختك ترجع من الكلية وراحت طلعت فوق أسعد على طول.
وبدات تبوس فيه وتدخل لسانها جوا شفايفه ودخلوا في بوسة طويلة وجامدة مع بعض وايد أسعد على جسم فيفي بيحسس على كل حتة فيها
أسعد:جسمك طري اوي يا فيفي بحب جسمك.
فيفي:قلعني القميص وارضع بزازي يا حبيب ماما انت.
وأسعد قلعها القميص على طول ومسك بزتها الشمال ودخل الحلمة في بوقه وفيفي بزازها كبيرة وبحلمات واقفة على طول وبيرضع أسعد من بزاز امه وبيمصها جامد وهي ااااااااااه وحشتيني اوي يا قلبي اااااااه مص وارضع من بزاز امك الشرموطة اللي نايمة فوقك اااااااه يا خول عضيني جامد اوي وأسعد هايج اوي على امه وعمال يضع فيها ويرضع من بزازها وفجأة التليفون بتاع فيفي بيرن.
فيفي:احا مين الفصيل ده استني ده أبوك.
بس أسعد مبيسمعش كلامها وبيكمل عض ومص في بزها الشمال وبيفرك الحلمة اليمين.
محسن:ايه الاخبار يا فيفي.
فيفي:ااااااه براحة، عايز ايه يا محسن.
محسن:بتعملي ايه مالك.
فيفي:عايز ايه اااااااااه براحة يا حبيبي بزازي وجعتني.
محسن وهو هايج:انت بتتناكي من ابنك يا لبوة.
فيفي:اه يا جبيبي بتناك من ابنك بدالك تحب تخليك معنا.
محسن:خليني اوي اوي وقفل محسن باب مكتبه بالمفتاح وخرج زبره من البنطلون وبقي بيسمع فيفي وهي بتتناك من ابنها.
فيفي:أسعد يا حبيبي، بابا معانا عايزك ترفع رأسي وتوريه انك قادر عليا.
أسعد وقتها بيهيج اوي أن ابوه عارف انه بينيك امه وموافق وبيقوم يقلبها على ضهرها وبينزل على كسها بلسانه يلحسوو وهي ااااااااه ألحس كمان يا حبيبي الحس كسي ابوك عمره ما عملها الحسووو اوي يا حبيبي اااااااااه زنبوري يخربيتك بتشده جامد ااااااه اااااااه هجيب يا أسعد ااااااااه الحقني يا محسن الواد خلاني انزلهم ولسه مدخلش بتاعه.
محسن بيكلمها بس هي مش سمعاه:اتمتعي يا قلبي واتناكي من ابنك خليه يعشرك يا لبوة.
قام أسعد من على كس امه وباسها وقالها دوقي عسل كسك يا لبوتي من على بوقي وفضلوا يبوسوا بعض وهي تقوله ااااه انا متمتعة معاك اوي انت راجلي وجوزي اوعي تبعد عني انا بحبك.
وأسعد يقزلها بحبك اكتر ومش هسيب جسمك الهايج ده جاهزة لزبري يا لبوة قالتله جاهزة يا دكري يلا افشخني.
دخل أسعد زبره على طول في كس امه وهو كسها اصلا ضيق لان زبر محسن كان صغير عليها لكن اسعد ضعف ححمه وراحت مصوتة اااااااه كسي يخربيتك اااااااه انت جامد اوي نكني جامد انت راجل اوي فعلا زبرك بيفشخني وبيحفر فيا اووووي اااااااه نكني يا حبيبي وقتها محسن على التليفون كان بيطلع اصوات من كتر ما لعب في زبره وجاب لبنه مستحملش الهيجان ده كله عليه وعمال ينده على فيفي انها تقفل بس هي سايبة الفون وفاكرة انه قفل وكمان أسعد فاكر ان ابوه قفل من وقت ما كان بيلحس كسها وبدأت فيفي تعلى صوتها اكتر.....اااااه يا حبيبي يا جوزي نكني اوي ونيك كسي متعني يا أسعد انت اجمد من ابوك بكتير ااااااه انت راجلي هو خول مش بيمتعني انا من النهاردة بتاعتك هو مش هيلمسني تاني اااااااه نكني وأسعد شغال نيك فيها لحد ما فيفي نزلت للمرة الثانية على زبره ومبقتش قادرة تستحمل زبر ابنها في كسها
فيفي:أسعد كفاية كسي تعبني اوي كفاية كسي خرجه ونكني في طيزي يا حبيبي وفعلا أسعد خرج زبره من كسها ونزل يلحسو شوية ويتمتع بعسل كسها وهي ناسية نفسها خالص وصوتها مغرق الشقة كلها
وقتها باب الشقة اتفتح وكانت كريستين رجعت من الكلية وطبعا اول ما فتحت الباب سمعت صوت اهااااات امها وهي بتتناك وافتكرت انه ابوها هنا وعاملين نيكة حلوة سابت حاجتها على الكرسي في الصالة وبتقرب من اوضة نوم امها لقيتها فاضية بس الصوت جاي من اوضة أسعد والباب مفتوح ولحسن الحظ ان اوضة أسعد فيها مرآية مبينة السرير كله وشافت الصدمة امها عامل وضع دوجي وزبر اخوها في طيز امها وعمال ينيكها ويضربها على طيزها
كريستين متصدمتش اوي لان الهيجان اتغلب منها وبدأت تدخل ايدها جوا البنطلون والاندر وتحسس على كسها.
وصف جسم كريستين (بزازها في حجم البرتقال الطري، ووسطها على شكل ذيل سمكة ومعندهاش بطن وطيزها اكبر من الصغيرة حاجة بسيطة وكسها غامق بشفرات كبيرة ومدلدلة لانها مش مطاهرة وبدأت كريستين تحسس على كسها وهايجة من منظر اخوها وامها
فيفي:اااااااه براحة عليا يا أسعد مش هطير منك يا حبيبي نيكني براحة كسي وطيزي اتهروا ااااااااااه يا مفتري بطل ضرب في طيزي طيزي وجعتني يخربيتك.
أسعد:ااااااه طيزك عجباني اوي يا فيفي وتجنن وجسمك حلو اوي وهنيكك كل شوية خدي في طيزك يا لبوة وعمال يرزع بزبره فيها وكل ده اخته على الباب بتتفرج عليهم وعجبها المنظر اوي وكسها كان غرق الاندر بتاعها وجابتهم.
بس كريستين جتلها فكرة انها تخرج تفتح الباب وتقفله جامد وتند على امها علشان تشوف ملامحها وهي كده وفعلا خرجت كريستين وقفلت الباب وعملت انها لسه جاية
كريستين:يا ماما انت فين يا ماما.
فيفي من جوا:يخربيتك اختك جت قومي من عليا بسرعة وهات القميص.
أسعد:احا انا منزلتش لسه هتسبيني كده.
فيفي وهي بتلبس:أصبر بقي بدل ما نتقفش خليني اخرجلها بسرعة وانت البس وظبط حالك واخرج او اعمل نفسك نايم.
خرجت فيفي لبنتها وهي سخنة وكانت قربت تجيب للمرة الثالثة بس ملحقتش وباين عليها.
فيفي:جيتي بدري يا روحي عاملة ايه.
كريستين:بدري ايه يا ماما الساعة 3 العصر وانا قائلة ليكي جاية 3 او 3ونص.
فيفي في بالها:احا انا بقالي ساعة ونص انا وأسعد والواد منزلش شكله واخد فياجرا.
معلش يا روحي كنت نايمة.
كريستين:وشك محمر اوي وجسمك ليه كده كنتي بتعملي ايه.
فيفي:هااا ولا حاجة الجو حر ونمت ونسيت اشغل التكييف.
كريستين عاملة مصدقة:ماشي على العموم انا هدخل استحمي ونتغداء أسعد فين.
فيفي لسه هتنطق لقت أسعد بيرد:انا هنا ياستي كنت نايم.
كريستين حبت ترخم اكتر:وانت كمان ليه وشك محمر كده نسيت برضو تشغل التكييف يلا انا داخلة استحمي.
ودخلت كريستين للحمام وفيفي بتقوله شكلها سمعتنا البت شاكة في كلامنا وبتلقح علينا
أسعد:متقلقيش لو شافتنا كانت أكيد عملت مشكلة، انا تعبان وزبري مرتحش ما تيجي نكمل بسرعة.
فيفي:اتلم بدل ما تخرج تقفشنا خليها بليل معلش وقوم اضرب عشرة وارتاح على صورتي.
أسعد:احا يعني اسيب الجسم ده واضرب عشرة تعالى يا لبوة وراح شدها اسعد وحط زبره في بوقها وقالها مصيلي وريني شطارتك.
فيفي هاجت تاني وخصوصا ان بنتها هنا وقالت كسمها ما ابوها عارف هخاف منها هي يعني وبدأت تمص زبر ابنها بطريقة احترافية وتعض على رأس زبره وأسعد ماسك نفسه بالعافية ومش عايز يخرج صوت كل ده كريستين فاتحة المياة جوا بس مش بتستحمي بنت الصايعة خرجت من الحمام وبصت على الصالة وهي مستخبية وعريانة ملط واللي توقعته حصل اخوها مقدرش وخلى أمه تمصله وهي بدأت تحسس على كسها الكبير وتضرب لنفسها سبعة ونص
أسعد مش قادر يمسك نفسه راح مطلع صوت ااااااه مصك حلو يا ماما.
فيفي:يخربيتك ممكن تسمعنا اسكت.
أسعد:ما تسمعنا وفيها ايه ما انا نفسي انيكها هي كمان اااااااااه مصي جامد يا شرموطة وفجأة انفجر في بوقها بركان لبن من أسعد.
وبعد ما بلعته وشربته كله.
فيفي:اوعي تيجي جمب اختك دي لسه بنت وكسها بكر.
أسعد:وفيها ايه ما دلوقتي في عمليات بترجع الكس زي ما كان وبصراحة في مرة شوفتها وهي بتستحمي وعليها جسم حلو اوي وطري وملبن وعودها فرتساوي وتجنن ولا كسها شفراته كبيرة زي بتاعك يا لبوة لانك مطهرتيهاش زيك.
فيفي هاجت على وصف بنتها:ااااه يخربيتك هيجت على البت وعايز اقوم ازنقها البس يلا قبل ما تخرج.
وكل ده كريستين سمعاهم وفرحت بنفسها وجسمها ان اسعد بيتمناها ودخلت تستحمي.
قامت فيفي تجيب تليفونها لقيت مكالمة محسن فصلت من نص ساعة عرفت انه كان معاهم كل ده وهي بتشتم فيه قدام ابنها وقالت يمكن ميتعصبش هكلمه واشوف.
محسن:ايه خلصتي يا لبوة كل ده.
فيفي:لا ياخويا الواد ملحقش يجيبهم كريستين جت وعدت على خير.
محسن:اوعي تكون سمعت او شافتكم.
فيفي:معرفش يا محسن بس شاكة انها تكون سمعتنا وحتى لو سمعت كسمها ما انا جوزي حبيبي عارف اني متناكة أبني صح ولا لا
محسن هايج من طريقتها:صح يا قلبي انت متناكة ابنك بس برضو البت صغيرة على الموقف ده.
فيفي فهمت انه هايج:لا مش صغيرة ده أسعد لسه وصفلي جسمها والبت تجنن يا محسن انا هجت عليها.
محسن:احححح يخربيتك انتوا هيجانين على البت كمان.
فيفي:الصراحة اه هجت عليها عندها كس كبير وشفرات كبيرة مدلدلين زي بتاعي بس طبعا هي بكر وبخيرها لسه.
محسن وقتها زبه شد اوي:اااااااحححححح هيجتني على البت يا لبوة ابنك.
فيفي:المهم كفاية كده عليك تلاقيك جبتهم وانت معنا ولا ايه يا ديوث مراتك.
محسن:اه يا قلبي جبتهم وانت بنك فاشخك وتقوليله انت جوزي، المهم بكرة فضل مستنينا علشان نطلب ايد بنته ريم.
فيفي بحزن شوية:احا انت عايز تجوز أسعد ويبعد عني بعد ما عوضني حرماني.
محسن:أصلا ابنك هاري البت مكالمات وخروجات وحب يعني شكله بيحبها اكلمي معاه وشوفي انت بقي سلام.
اتعصبت فيفي من الخبر واضايقت اوي لانها اتعلقت بأسعد وانه هو ممتعها ولو اتجوز هيبقي هيبعد عنها ومش هيلمسها تاني راحت ندت عليه.
أسعد:نعم يا فيفي في ايه.
فيفي:من غير كدب واحكيلي الحقيقة انت بتحب ريم بنت فضل باشا.
أسعد:الصراحة اه بحبها بس بحبك انت كمان اوي ومقدرش استغني عنك.
فيفي بحزن:ازاي بقي متقدرش وانت ناوي تخطبها وابوك بيقوله اهو اننا بكرة رايحين نقابلهم ونطلب ايدها.
أسعد بفرحة:متخافيش هخلى محسن يشترلينا فيلا وننتقل فيها ونعيش كلنا سوا وريم هتوافق على كده وكل مرة هنحاول نظبط وهنيكك فيها يا قمر.
فيفي بتحاول تصدقه:بتكلم جد يعني مش هتسيبني صح.
أسعد:مش هسيبك وعد مني ولو حتي ريم شافتنا كسمها بس انت عارفة معندناش طلاق فلازم نخلى بالنا كويس.
فيفي:ماشي يا أسعد اتمني تطلع قد وعدك ليا.
أسعد:متقلقيش يا مزة كل اللي هغيبه عنك بس هو وقت سفري مع ريم في اسبوع العسل.
فيفي:ماشي لما نشوف.
خرجت كريستين وهي لفة جسمها بفوطة يدوب مغطية طيزها وراحت ليهم الاوضة وهي بالمنظر ده.
كريستين:ايه بتعملوا ايه كده.
فيفي:بنكلم، انت خارجة ليه كده مش مكسوفة انك قدام اخوكي.
كريستين:تؤتؤ هتكسف ليه ده اخويا يغطيني لو عريانة.
أسعد سرحان فيها ومركز في شكلها:بكرة رايحين نخطب ريم جهزي نفسك بقي.
كريستين:ايوة بقي ياعم هتجوز البت بطل الصراحة هسيبكم واروح ألبس بقي.
فيفي في سرها:كريستين مش تمام وأكيد سمعتنا اول مرة تخرج قدمنا.
في بيت فضل باشا بعد مكالمة التليفون.
(تنويه مهم طبعا في اتنين داليا، داليا زوجة نديم السيوفي وداليا زوجة فضل الضابط.... وقصدت يكون في اتنين لان في الحياة الواقعية طبيعي يكرر الاسم بين الناس)
داليا وقتها كانت بتنيك نفسها بزبر صناعي واحدة صاحبتها جبتهولها من المانيا بس الزب الصناعي ده مختلف عن اي زبر تاني لانه 3 احجام في بعض والست بتتحكم فيه وبتتحكم في طوله وكمان الزبر ده متبرمج ببرنامج بتنزله على التليفون وبيكون جواه مادة من الفتامينات شبه الحيوانات المنوية لما تخرج لجسم الست بتعمل حالة سعادة واسترخاء للكس.
اوووووف كان لازم تتصل دلوقتي يا فضل فصلتني.... رجعت داليا شغلت فيلم السكس اللي كانت بتشوفه
كان ست في سن داليا وبنتها وجوز بنتها (سكس امهااات) وكان عجبها الفيلم اوي وفضلت تتخيل نفسها هي وريم وجوز بنتها وتنيك نفسها بالزبر على الحجم المتوسط بتاعه واااااهاتها مكتومة.....ااااااااه تعبانة اوي كسي تعبان اوي يا جوز بنتي نيكني بزبرك انا خدت الاذن من بنتي انك تنكني نكني اوي وبتتخيل ريم بتكلمها...
نيك ماما يا أسعد نيكها يا حبيبي ماما تعبانة زي امك نكنا يا أسعد بدل ما نروح لراجل غيرك نكنا يا عرص زبرك كبير بس انت ديوث علينا نيك يا خول في كس امي وكس امك وداليا خلاص مش قادرة ولقيت الزبر الصناعي بيخرج المادة لكسها (لانها بتبرمج المدة على التطبيق) ووقتها ارتاحت وقفلت الفيلم.
داليا مع نفسها:ااااه لولا الزبر ده كنت اتناكت برة وبصراحة نفسي اوي اتناك من عمار العراف جسمه يجنن وعضلاته تجنن اوي نفسي احس بيهم واحس بحضنه وهو بيفشخني انا شرموطة وفضل مش قادر عليا كل اللي هامه انه يجيبهم وبس اه زبره كبير وحلو بس غشيم مبيعرفش يحتويني ولا يمتعني لازم اقرب من عمار العراف ..... وياسلام لو ريم بنتي تطلع شرموطة زيي وتخليني اتناك من جوزها يبقي عندي وقتها زبرين اجمد مم بعض زبر عمار العراف اللي واثقة انه كبير وعريص وزبر أسعد اللي أكيد اقل من زبر عمار بس هيمتعني برضو المهم ايا كان مين فيهم يجي الأول هكون خدام تحت منه.
قامت داليا تأخد حمام وتشيل الزبر والحاجة في خزنتها وبعد ما خلصت لبست ورجعت داليا المحترمة وخرجت من اوضتها راحت لاوضة ريم.
داليا:ممكن ادخل يا مزة انت.
ريم:تعالي يا ماما.
داليا:بكرة في ناس جاية تطلب ايدك للجواز.
ريم بحزن:مين دول ومين ده اللي جاي يتقدم انا رافضة.
داليا:ليه رافضة، ده أسعد يا حبيبتي اللي جاي يطلب ايدك.
ريم بفرحة جامدة:بتكلمي جد ابن اللذينة مقاليش حاجة.
داليا:مش كنتي رافضة دلوقتي وافقتي هههههههه.
ريم:كنت فاكرة حد تاني يا ماما متكسفنيش بقي
داليا:ماشي يا حبيبتي.
وقتها ريم كانت لابسة لانجيري قصير من غير برا لكن لابسة اندر داليا هاجت على بنتها وافتكرت الفيلم اللي شافته وحبت تجرب السحاق وكمان تختبر بنتها.
داليا:يا بخت أسعد بيكي وبجسمك يا قمر انت.
ريم بكسوف:ليه يا ماما.
داليا اتشجعت ومسكت بزاز بنتها الاتنين براحة وقالتلها علشان خاطر دول حلوين اوي با حبيبتي وبدأت تحرك ايدها وتحسس عليهم.
ريم مكملتش دقيقة وكانت سايحة قدام امها وغصب عنها خرجت ااااااه احساس حلو اوي يا ماما كملي متوقفيش.
داليا اتجرأت اكتر وقالتلها:طب ارفعي ايدك اقلعك اللانجيري ده وفعلا قلعتها اللانجيري ولقيت بزاز بنتها ملبن ومدلدلة قالتلها ثواني اقفل الباب وجيالك نامي على ضهرك.
نامت ريم وهي عريانة ولبسة الاندر بس، وجت داليا وقلعت اللانجيري بتاعها هي كمان وبدأت تبوس في شفايف ريم وتستطعم جسمها وبتحسس على بزازها وحلمات بنتها اللي داخلة لجوا.
ريم:اااااااه يا ماما احساس حلو اوي بحب كده اوي بشوفهم في افلام السكس وبيكون معاهم راجل وبيرحوا الثلاثة بعض.
وقتها داليا فرحت شوية ان بنتها بتحب النيك الجماعي وكمان السحاق بس لسه مش عارفة هي بتشوف انهي نوع سكس عادي ولا محارم.
ونزلت داليا ببوقها ولسانها ترضع بزاز بنتها ومبسوطة ان بنتها ملبن وتحت ايدها وريم اهاتها بتطلع بزيادة وداليا بتقول كويس ان الشغالين اجازة طلعي صوت براحتك وابوكي مش راجع دلوقتي
ونزلت بلسانها على كس بنتها قلعتها الأندر بسنانها وشافت كس ريم الغامق البني وشفراته وسط ومدلدلة لانها مش مطاهرة (وده الصح ان البنت متتطاهرش اصلا) بدأت تاكل وتلحس في زنبورها وريم ميتة تحتها وبتشد رأسها ااااااه يا ماما الحسي كسي اوي كسي تعبان ارحميني من ضرب السبعة ونص وافلام السكس اااااااااااه حسي بيا يا ماما
داليا:حاسة بيكي يا حبيبتي وانا كمان محرومة زيك ابوكي غشيم مبيمتعنيش نفسي في راجل يمتعني انا وانت في سرير واحد ايه رأيك يا قلبي.
ريم:ااااااااااه لا عيب يا ماما مينفعش اتناك قدامك ااااااااه كسي كسي اااااااااه هجيب هجيب يا ماما اشربيهم اوي.
وجابت ريم شهوتها في بوق امها وفاقت من المتعة وقلبت امها على ضهرها وطلعت فوقها واتحولت ريم 180 درجة وقتها.
داليا:مالك اهدي شوية انا مش هطير منك يا حبيبتي.
ريم:بس جسمك فاجر يا مامي ممكن اشتمه.
داليا سخنت من لغة بنتها وطريقتها انها عايزة تحس انها بيبي بيطلب ويستأذن.
اه يا حبيبتي اشتمي جسمي واشتمي مامي بس وقت ما تكونوا عريانين بس.
ريم:حاضر يا مامي جسمك متناك اوي ازاي بابا سايبه ده بابا خول بقي.
داليا هايجة من طريقتها:اااااااه بابا خول اوي مصيلي بزازي يا قلب مامي.
واندمجوا هما الاتنين مع بعض وبدأت ريم تنيك امها وتلحس جسمها كله وكسها الكبير الواسع من كتر الزبر الصناعي وداليا اتفاجئت من بنتها وقتها.
ريم:ماما فين الزبر الصناعي عايزة انيكك بيه.
داليا ركزت:زبر ايه يا حبيبتي ايه الاسم الغريب ده.
ريم:يا ماما متخافيش انا عايزة امتعك مخبياه فين واقوم اجيبه.
داليا هايجة وقررت تمشي وراها للاخر:في الخزنة هاتيه يا حبيبتي.
قامت ريم وجابت الزبر ورجعت وقالتلها هنيكك يا لبوتي
ودخلته مرة واحدة على اكبر حجم وداليا تصوت تحتها وتقولهل براحة على ماما متبقيش عنيفة انا بحب الرومانسية براااااحة ااااااااه يا ريم طلعتي شرموطة زي ماما يا حبيبتي.
ريم:اه انا وانت شراميط وعايزين راجل يريحنا وقربت من ودنها وقالتلها زي عمار العراف يا مامي.
داليا اتفاجئت بس هايجة:اشمعنا عمار يا قلبي اااااه كسي.
ريم:لانه دكر يا ماما مش زي أسعد ديوث تعرفي انه مبيغيرش عليا مرة كنا برة في نايت كلوب وفي واحد مسكني من طيزي وبعبصني وهو شافني وقولتله الولد ده عمل حركة عيب فيا قالي وفيها ايه مانت جسمك يجنن.
داليا:احا يا حبيبتي وانت بتحبيه وعوزاه متنسيش مش هينفع تطلقي.
ريم:هقولك بعدين يلا نكمل دلوقتي وفضلوا يكملوا نيك في بعض لحد ما ريحوا بعض.
في قصر العراف في البلد
وصلت عربية هالة المحمدي وامها سلوي الجبري وكنت في انتظارهم على باب القصر الداخلي
صخر:وصلنا يا هالة هانم والعراف في انتظار حضرتك اهو
هالة شافت قدمها لقتني واقف لابس بدلة مجسمة جسمي وعضلاتي وقميص أسود ومفتوح اول زرارين وعضلات صدري ضخمة وباينة ولابس نضارتي الشمس اجننت وقتها
سلوي:هو ده عمار العراف يا هالة
هالة:اه يا ماما ده العراف الكبير اللي مدوخ الصحافة ومبيطلعش في ولا لقاء وصعب حد ياخدله صور حتى
سلوي في بالها:احا على عضلات جسمه ولا وسامته يابختك يا هالة لو بقي من نصيبك فعلا، مش زي حظي الهباب
انا:أهلاً وسهلاً يا هالة نورتي البلد اتمني يكون الطريق كان سهل
هالة:اهلا بيك يا عمار، الطريق كان كويس جدا، اعرفك بمامتي سلوي الجبري
انا:اهلا بيكي يا مدام سلوي ولا تحبي اقولك سلوي على طول خصوصا انك صغيرة لسه
سلوي بفرحة:قولي اللي تحبه يا عمار بيه
انا:من طبعي محدش بينطق اسمي الا لما بسمحله بكده بس علشان خاطرك هسمحلك انت كمان اتفضلوا نورتوا
ودخلت هالة وسلوي واستغربوا ازاي شخص زي عمار العراف وقف يستقبلهم بنفسه (بس دي الاوصول يا صديقي مهما كنت كبير لازم تحترم ضيوفك وتقدرهم)
انا:أعرفكم بعيلة العراف، جدي وهدان العراف...عمي جابر وهدان العراف ومراته وبنته...امي نهي الغازي...سوزان العزبي في مقام امي الثانية....نبيلة الديب حماتي الغالية....نهال زي اختي بظبط....سيلين ونهلة وأسيل اخواتي البنات
هالة:تشرفت بيكم كلكم وسعيدة بوجودي، بس متعرفتش بحضراتكم (بتكلم لميس وماسأل)
انا:زوجاتي الاتنين لميس زوجتي الأولي و ماسأل زوجتي الثانية
هالة من غير اي اندهاش لانها عارفة:تشرفت بيكم واتمني نكون صحاب لان شكلنا من سن بعض
لميس:تشرفنا بيكي يا هالة، انا ضابطة أمن عام سابقة وسيبت الشغل بعد جوازنا
ماسأل:اتشرفت بيكي يا هالة، انا بقي حياتي لعمار وبس ومعايا كلية ألسن وبكلم لغات كتير لاني كنت عايشة برة مصر طول عمري
ماسأل بتكلمني في افكاري:شكلي بفكر صح ولو طلعت بتنمر عليها يا عمار هنفخك انت فاهم ولا لا
انا بفكر علشان ماسأل تقرأ:حتى لو بفكر هو انت تقدري تقوليلي لا على حاجة مش انا بحبك وانت بتحبيني
ماسأل في افكارها:خلتني اضعف بكلامك يخربيت كده عايزة اثبت على موقف وحشتني اوي يا دكري
انا:وحشتيني اكتر يا لبوتي، أسيبكم بقي تكلموا وتتعرفوا ببعض أكتر وهروح أشوف ورايا ايه
هالة:اسفة لو كنت جيت في وقت مش مناسب وعارفة ان عمك في المستشفي يقوم بالسلامة
انا:البيت بيتكم
خرجت انا وخدت معايا صخر وباقي رجالة البيت وسيبت هالة وسلوي امها مع العيلة وكلهم حريم في بعض وهنعرف اللي حصل بينهم دلوقتي
نهي:نورتينا يا هالة وانت ومدام سلوي
سلوي:ده نوركم، واسفين على الازعاج
سوزان:مفيش ازعاج ولا حاجة
هالة:ممكن سؤال ومعلش استحملوني انا فضولية شوية
نهي:اسألي براحتك
هالة:عمار قال على طنط سوزان انها زي مامته ممكن افهم ليه
لميس وماسأل وأسيل ونهلة:غاروا جدا من هالة ازاي تقول عمار حاف كده من غير العراف حتى، معني كده اني سمحت ليها
أسيل:غريبة انك بتقولي عمار من غير العراف او اي لقب جمب اسمه
هالة بكسوف:اتفقنا انا وعمار نشيل الالقاب ونتعامل بشكل مريح اكتر، فيها مشكلة؟
سيلين العاقلة:لا يا حبيبتي مفيش حاجة بس أسيل استغربت...لان عمار مبيخليش حد ينطق اسمه حتى اعمامه بتقوله العراف مادام جدنا وهدان لانه كبيرنا سنا ومقاما حتى لو عمار هو الكبير
هالة وقتها بتحترمني اكتر من الاول:فرحتيني بجد ان عمار بيركز في الاصول مهما كانت قوته وشخصيته
ماسأل بغيرة:واشمعنا فرحتي يعني
هالة بكسوف:قصدي اتشرفت بمعرفة شخص زيه
سوزان علشان تلم الموضوع:هجاوبك على سؤالك، انا اكون زوجة باباه التانية واكون أم نهلة اللي شبه عمار اكنها توأم هي وهو
هالة:اول ما شوفت نهلة فعلا افتكرتها توأم عمار، معني كده ان سيلين وأسيل من حضرتك يا طنط نهي
نهي بضحكة لفضول هالة بس حبيتها:لا يا حبيبتي انا خلفت عمار وبس، سيلين بنتي اللي مخلفتهاش بس هي بنت جوزي اللي ماتت، وكمان أسيل بنتي اللي مخلفتهاش بس هي برضو بنت جوزي اتلغبطي ولا فهمتي ههههههه
سلوي:عجبتني شخصيتك يا مدام نهي بجد انك عرفتي تحتوي أولاد جوزك وكمان علاقتك بمدام سوزان واضح انها حلوة يزيد ويبارك
نهي:محمد العراف كان حب عمري ومقدرش أشيل منه ولا ازعل حتى منه وانا وسوزان صحاب من زمان ومعرفتش بوجود بناتي الحلوين دول الا من سنة وشوية ماعدا أسيل من كام شهر بس
سلوي:بجد فرحت بكلامك جداً واعتقد لو كنت مكانك عمري ما كنت هقول كده
نعمة مرات جابر عمي:وانا مراة عم العراف ودي بنتي
هالة وسلوي:اتشرفنا بيكم
وهما بيكلموا دخلت عليهم ايمان العراف ومي بنتها
ايمان:مساء الخير احنا عندنا ضيوف ولا ايه
نهي:تعالي يا ايمان، محدش غريب دي مدام سلوي ودي هالة صديقة عمار
ايمان:اهلا بيكم انا ايمان العراف عمة عمار العراف
هالة:اهلا بحضرتك يا طنط
مي:اهلا بيكم نورتوا العزبة والبلد
هالة:منورة بيكم بجد
لميس:حابين ترتاحوا من الطريق شوية الاوض جاهزة
سلوي وهالة:تمام مفيش مشكلة
طلعت هالة ومامتها في الاوضة بتاعتها وهي كانت اوضة من اوض الضيوف فيها سريرين
سلوي:شوفتي عيلته كبيرة ازاي بس الغريب انه يعتبر الراجل الوحيد ملهوش ولا ولاد عم
هالة:لا مين قالك كده، عمار عنده ولاد عم وكتير كمان بس كل واحد فيهم مسافر برة مصر ماسك شغل وفرع من الشغل بتاعهم بس لسه ادوارهم مجتش
سلوي:مجتش فين يابنت انت شكل الطريق تعبك ههههه
هالة:بعدين هتفهمي كل حاجة، بس شوفتي ماسأل ولميس مش طيقيني ازاي وخصوصا أسيل اخته الصغيرة
سلوي:طبيعي يعني اتنين قمر 14 مجوزين واحد قمرين في بعض
هالة:نحن هنا خلى بالك بتعاكسي خطيبي المستقبلي هههههه
سلوي:لسه مصممة على الهبل ده يابنتي انت مجوزتيش قبل كده ليه تجوزي راجل متجوز اتنين ده كمان لو حصل بينكم قبول اصلا
هالة:ليه هو انا وحشة ولا اقل جمال عن جمال مراتاته الاتنين
سلوي:يا حبيبتي لا انت قمر زيهم واحلى كمان، بس افرضي بيحبهم ومش بيفكر في جوازة ثالثة ولا انه يحب غيرهم متعلقيش نفسك يا هالة
عندي في المكتب انا والرجالة
انا:جبل عرفت مين عمل كده
جبل:عرفنا يا عراف اللي عمل كده هو
انا:ماتنطق يابني هو مين
جبل:الافضل ابلغك على انفراد يا عراف
قمت من جبل لبرة اوضة المكتب
انا:مين اللي عمل كده قول
جبل:الموضوع صعب يا عراف، بس حاضر اللي عمل كده هو حازم
انا:نعم بتقول مين....حازم اللي عمل كده
جبل:للاسف ايوة
دخلت المكتب تاني وقعدت وانا مصدوم شوية
جدي وهدان:مين اللي عملها في ولدي يا عمار
انا:محدش يا جدي ده غدر من الحراسة وكده كده ماتوا خلاص
جدي وهدان مش مصدق:ماشي يا عمار مع اني مش مصدقك
جابر العراف:يا عراف لو تعرف هو مين قولنا علشان نجيب حق أخوي
انا:قولتلكم حصل غدر في الحراسة خلونا دلوقتي في عمي سليم ولما يخرج بالسلامة نكلم
قاعدة الرجالة خلصت وخرجت من المكتب لقيت هالة نازلة من الاوضو بتاعتها ولبسة فستان اسود مخليها بطل وهي بشرتها بيضاء اصلا فكان يجنن عليها
انا:طب انا محتار دلوقتي اقول الحصان الابيض ولا الأسود
هالة بكسوف ودهشة:متقولش حاجة هههه اخبار عمك ايه
انا:اقولك سر سمعت خبر خلاني مهموم وحزين بجد
هالة بقلق:مالك في ايه حصل ايه احكيلي
انا:طب تعالى نخرج الحديقة برة
هالة:ها ادينا خرجنا اهو احكيلي بقي
انا:عرفت مين اللي عمل في عمي كده بس مينفعش اقول لجدي وهدان ولما سألني كدبت عليه
هالة:حد من عيلتك صح
انا:عرفتي ازاي انه من العيلة
هالة:لانك كدبت على جدك وده دليل انك خايف على صحته
انا:حازم جابر العراف ابن عمي اللي قاعد في ايطاليا هو اللي عمل كده
هالة:طب وليه ابن عمك هيعمل في عمه كده، خصوصا ان العدو الأكبر ليهم هو انت
انا:معرفش يا هالة لاول مرة معرفش حاجة، هستأذن منك هطلع اريح شوية
سيبت هالة وقمت وانا مضايق بجد اني المرادي مش عارف اقرأ اي حاجة عن اللي حصل، وماسأل اول ما شافتني طالع حست اني مضايق وجت ورايا على طول
ماسأل:مالك فيك ايه ومتقوليش مفيش
انا:هحكيلك تعالي يمكن الحل في ايدك
وحكيت لماسأل كل حاجة واني مش قادر اقرأ الماضي بتاع حازم وافهم هو اللي عمل كده ولا لا
ماسأل:مش هتقدر تقرأ الماضي بتاعه، لان عقلك رافض الفكرة اصلا ومصدوم منها
انا:والحل
ماسأل:لازم تنام وتهدي ولما تصحي هنفكر سوا لو لسه مش قادر تقرأ الماضي بتاعه
انا:خديني في حضنك طيب ونيميني
ماسأل:تعالى يا حبيبي، شوفتك انت وهالة في الحديقة وانت بتحكيلها قبلي بس انا مش زعلانة منك بس لو انت بتفكر تجوزها خليني مميزة عندك زي ما كنت في الأول ممكن
انا:انا بعترف اني غلطت اني حكيتلها قبلك، بس كنت مخنوق اوي وبعدين انا مبفكرش في هالة بالطريقة دي، يمكن هي بتفكر لكن انا لا وانت أكتر واحدة حاسة بيا وبعدين انت طول الوقت هتفضلي مميزة عندي
لسه ماسأل هترد عليا سمعنا صوت لميس وهي بتصرخ وبتقول عمااااااااااار الحقني أسيل أغمي عليها يا عمااااااااااار انت فين
اللي اللقاء في الجزء العاشر من السلسلة الثالثة
المرادي الجزء اكبر من اي جزء قبل كده بس لسه الافكار منتهتش علشان ننهي السلسلة
وقفنا المرة اللي فاتت عند
ماسأل:تعالى يا حبيبي، شوفتك انت وهالة في الحديقة وانت بتحكيلها قبلي بس انا مش زعلانة منك بس لو انت بتفكر فيها وانك ممكن تجوزها، خليني مميزة عندك زي ما كنت في الأول ممكن
انا:بعترف بغلطتي اني حكيلتها قبلك، بس كنت مخنوق اوي وبعدين انا مبفكرش فيها بالطريقة دي يمكن هي بتفكر لكن انا لا وانت اكتر واحدة حاسة بيا وبعدين انت طول الوقت هتفضلي مميزة عندي انت ناسية اللي بينا واننا بنفهم بعض بسبب قدرتك اللي ادتهاني
لسه ماسأل هترد عليا سمعنا صوت لميس وهي بتصرخ وبتقول عمااااااااااار الحقني أسيل أغمي عليها يا عمااااااااااار انت فين
جريت على تحت على طول انا وماسأل ولقيت أسيل مغمي عليها فعلا وسطهم شيلتها بسرعة على فوق وصرخت لصخر
انا:صخر بسرعة حضر العربية يلا
صخر جري على طول في العربية بتاعتي وركب وانا ركبت بأسيل ورا على الكنبة وماسأل قدام
نهي:يلا بسرعة نلبس ونحصلهم اكيد هيوديها المستشفي بتاعتنا
هالة:انا جاهزة هاخد اللي جاهز ونطلع وراهم
سيلين ونهلة احنا جاهزين يلا نروح وراءهم على طول وهما يجيوا
هالة:خرجت على طول طلبت مفتاح عربية من جبل
جبل:اسف يا هانم بس مفيش اؤامر بكده
وهدان بصوت عالي:جبل اديها المفتاح فورا
جبل:اؤامر يا وهدان باشا انا اسف
هالة خدت العربية وركبت معاها سيلين ونهلة
والباقي كان بيلبس هدوم غير هدوم البيت اللي قاعدين بيها
عندي في العربية واحنا على الطريق
انا:أسيل يا حبيبتي فوقي يا حبيبتي مالك بس
صخر:هتبقي كويسة يا عمار متقلقش خير خير
انا:دي تاني مرة تحصلها يا صخر النهاردة وافتكرنا ارهاق وزعل
صخر:متقلقش يا صاحبي هيطلع ارهاق وبتدلع عليك مش أكتر
انا:اسرع شوية يا صخر
وصلنا المستشفي بعد 10 دقائق وبأسرع سرعة ممكنة
انا:دكتور بسرعة فين الدكتور اللي هنا
جيه الدكتور جري:حضروا غرفة الطوارئ واعملوا تحليل واعرفه دمها نوعه ايه بسرعة
الدكتور:ممنوع تدخل يا استاذ ولسه هيمسكني
لقي صخر في وشه وبيقوله شيل ايدك ده العراف الكبير
وانا الغضب مالي عينيا ومردتش اضرب الدكتور الغبي ودخلت وراءهم لاوضة الكشف
الممرضة:مينفعش يا استاذ لازم تخرج
انا:شششش احسلك شوفي شغلك واعتبريني مش موجود
الدكتور كشف على أسيل وبعدها ب5 دقائق رجعت للوعي وهي بتنده عليا عمار انت فين يا عمار انت فين وسايبني بحبك يا عمار، بحبك اوي ونفسي اكون مراتك
انا ومصدوم:احيه أسيل بتفكر فيا بالطريقة دي ازاي، انا معملتش حاجة معاها تخليها تقول كده وهي دلوقتي تحت تأثير الاغماء والتعب
الدكتور:مين عمار يا استاذ اللي بتنده عليه ده لازم يجي ويكلمها
انا:انا عمار العراف، سيبني معاها شوية يا دكتور
خرج الدكتور هو والممرضة وسابوني مع أسيل وهي بدأت تستوعب هي فين
أسيل:عمار يا حبيبي انت سبتني وروحت فين كده تسيب أسيل اختك الدلوعة
انا:انا معاكي يا حبيبتي اهو بس انت اغمي عليكي وجينا المستشفي نطمن مالك والكل واقف برة مستنيكي تقومي بالسلامة
أسيل:مش عايزة حد يشوفني كده غيرك ممكن محدش يدخل
انا:حاضر يا حبيبتي دلوقتي الدكتور هيعملك شوية تحاليل واشعة وهطمن عليكي وتخرجي معايا تمام
أسيل:تمام يا حبيبي وراحت حضنتني جامد
بعدها بشوية سيبتها ترتاح وخرجت من الاوضة لقيتهم كلهم في وشي
نهي:طمني بنتي مالها حصلها ايه
انا:متقلقيش يا ماما هي كويسة وفاقت واكلمت معايا
نهي وكلهم:عايزين نشوفها ونطمن عليها
انا:ممنوع حد يدخلها غير لما يخلص الدكتور الفحوصات وكل حاجة وكمان هي تعبانة سبوها شوية
انا:صخر شوفلي دكتور عمي سليم وحمزة ايه الاخبار معاهم
صخر:اؤامرك يا عراف
لميس وماسأل:متقلقش يا حبيبي هتبقي كويسة
انا:خير متقلقوش
هالة:انا اسفة يا عمار اني خدت عربية من العربيات بدون أذنك بس جدك وهدان أمر جبل يديني المفتاح لانه رفض
انا:مفيش مشكلة يا هالة كتر خيرك يلا كله يروح وخلوا لميس وماسأل بس اللي معايا
نهي:مينفعش اسيبك لوحدك
انا:متتعبيش قلبي يا نهي انا منمتش بقالي يومين وكمان انا معايا صخر ولميس وماسأل متقلقيش يلا خدوا هالة وجبل معاكم وروحوا البيت ارتاحوا الدنيا بقيت ليل
هالة:لو احتجت حاجة اتصل بيا انا سهرانة
لميس وماسأل بغيظ:لا نامي وارتاحي احنا موجودين معاه
هالة بتكسف:طيب عن اذنكم
نهي:ليه كده انت وهي، البنت قصدها خير عارفة انكم غيرانين عليه وحقكم بس البنت جدعة ومعدنها طيب واصيل
لميس:مكنش قصدنا حاجة وحشة وبصراحة الغيرة اتملكت مني
ماسأل:معلش يا ماما لما نفوق هنصالحها
انا:نهي كفاية رغي خدي يلا ايمان وسوزان ونبيلة واتحركوا يلا
ماسأل ولميس:احنا اسفين مش قصدنا
انا:الكلام بعدين، لان المفروض تحافظوا على منظركم لان منظركم من منظري ولا ايه يا عاقلين انت وهي
ماسأل:اسفين بجد بس غيرانين عليك منها وهي حطتك في دماغها مش كصديق وبس وانت فاهم كده
لميس:انا بحبك ووافقت على ماسأل لانها اقنعتني انك هتكون دائما بتحبني بس هي فعلا شكلها عايزك
انا:وانا بحب كل واحدة فيكم بشكل ونوع خاص بيها وحتى لو مجوز 4 هتلاقوني برضو بحب كل واحدة فيكم بشكل مختلف ونوع مختلف وليها في قلبي غلاوة لوحدها
لميس وماسأل:بنحبك بجد
صخر بيجي بعدها:سليم باشا فاق واتنقل لاوضة عادية وعرف اللي حصل مني وبيقولك متجيش الا وانت مطمن على أسيل
انا:شكرا يا صخر
الدكتور خرج من عند أسيل:استاذ عمار عايز حضرتك شوية
روحت انا والدكتور لمكتبه:خير يا دكتور في ايه
الدكتور:هي الاستاذة أسيل مرت في اخر فترة بصدمة عصبية
انا:اه للاسف مامتها بالنسبة ليها ميتة بس هي عايشة وأسيل رافضة تتقبل الفكرة بعد ما عرفت الحقيقة كلها عن مامتها
الدكتور:اختك سليمة جسديا من كل الفحوصات ومعني كده ان اللي عندها ده بسبب تعب نفسي وخصوصا انها نطقت اسمك اول ما فاقت، لان بعد الصدمة اللي حصلت ليها كنت انت الوحيد اللي جمبها وخلاص اتعلقت بيك ووصل الشعور معاها للدرجة اللي قالتها لازم تبقي جمبها وتحاول دائما تحسسها بامان وجودك وبرضو تخليها تقرب من باقي اهلها وتتقبل وجودهم في حياتها والا لو حصلك حاجة هي هتموت وراك لانك بالنسبة ليها دلوقتي الحياة
انا:والحل يا دكتور طيب، كده لازم تتعرض على دكتور نفساني
الدكتور:لا مش لازم، لانهت واعية جدا لكل مشاعرها وعارفة انها بتفكر كده ودي حاجة غصب عنها الحل انك تكون جمبها وتسعدها
انا:شكرا ليك تقدر تخرج معايا صح
الدكتور:اه تقدر تخرج ومتقلقش اللي بيحصل من المريض مبيخرجش برة
روحت للاوضة ودخلت عند أسيل لقيتها قاعدة مستنية لما اجي ليها
أسيل:كل ده كنت فين، الدكتور قالي هيكلمك وتيجي تاخدني ونروح
انا:معلش كنت بطمن على عمك سليم يا دلوعتي انت
أسيل:طب يلا بقي نمشي من هنا علشان خلاص زهقت انا مش صغيرة انا عندي 21 سنة
انا:يلا يا حلوة وخرجت انا وأسيل وهي في حضني
ماسأل ولميس:نورتي يا قمر كده تخضينا عليكي
أسيل:متقلقوش انا كويسة اهو طول ما عمار جمبي انا كويسة
ماسأل استغربت الكلمة وبصتلي في عيوني وقرأت اللي في دماغي انه بعدين هنكلم
صخر خد البنات واستنوني في العربية هبص على عمي سليم بسرعة واجي
أسيل:انت رايح فين خدني معاك
اناكنت لسه هرفض بس افتكرت كلام الدكتور) تعالى يا لمضة انت
وصلنا الاوضة عند عمي سليم والحراسة اتنين على الباب وحمزة جوا
انا:كده يحصل فيك كل ده عيب يعني لما تكون سليم العراف وتدخل مستشفي
سليم:لولا ان اختك في ايدك كنت زماني قولتلك كلمة عيب هههههه عاملة ايه يا أسيل دلوقتي
أسيل:كويسة يا عمي متقلقش عليا المهم تقوم بالسلامة
انا:انا جيت ابص عليك قبل ما نمشي، لان بصراحة بقالي يومين منمتش وهموت وانام وكمان عرفت انك خارج بكرة يعني هنتقابل في البيت
سليم:انت مطول هنا ولا ايه
انا:المفروض ده الجزء الاخير بس لسه مش عارف هنطول ولا ايه
سليم:بقولك ايه خد اختك ويلا من هنا انا عايز انام وبكرة نكلم
انا:ماشي يا سليم لما تخرجلي بس، لو حصله حاجة يا حمزة هعلقك من بتاعك احممم قصدي هنفخك
أسيل بكسوف:ممكن يلا بقي ولا هنفضل هنا انا تعبانة
حمزة:متقلقش يا عراف باشا، سليم باشا في عينيا وروحي فداء ليه
خرجت انا وأسيل وركبنا العربية واتحركنا على البيت
واحنا على الطريق لقيت رسالة جيالي من هالة
هالة:اسفة لو بزعجك بس حبيت اطمن عليك واطمن على اسيل اخبرها ايه
أسيل قرأت معايا الرسالة ولسه هتكلم:روحت قولتلها هوص وعملتلها بصوباعي وشاورت بعيني على لميس وماسأل فهمت على طول وسكتت وضحكت ههههههه
وصلنا البيت والكل قاعد مستني يطمن على اسيل وهي سلمت عليهم كلهم
انا:استأذن انا بقي ولو الحرب قامت يا صخر اياك حد يصحيني سبوني انا هصحي لوحدي
صخر:اؤامرك يا عراف
انا:روح انت وجبل ناموا واياك حد فيكم يفضل صاحي وخلوا غسان وغازي بدالكم
صخر:اؤامرك مواجبة
انا:يلا يا لميس انت وماسأل علشان ننام
(لما وصلت كانت هالة ومامتها مش موجودين تحت اكيد في اوضتها)
دخلت الاوضة وكان معايا لميس وماسأل
لميس:هننام احنا الثلاثة في اوضة واحدة ولا ايه
ماسأل:معنديش مانع المهم يكون عمار مرتاح
انا:عايزكم انتوا الاتنين يا لبوة انت وهي اجهزوا
ماسأل ولميس جريوا يجهزوا وياخدوا شاور سريع وكل واحدة لبست لانجيري سكسي عليها وخرجتلي ماسأل الأول وهي لابسة لانجيري قصير مفتوح من النصف ومبين كسها الوردي المنفوخ وخرجت لميس لابسة لانجيري شبكة وكل جزء منها باين
انا:مع اني تعبان وعايز انام بس خلتوني عايز اكل فيكم للصبح
قربت مني ماسأل وباستني في شفايفي وانا شدتها لحضني ودخلت انا وهي في بوسة طويلة وبندخل لسان بعض جوا بوق بعض وبتلحس لساني وبتأكني بشفايفها، قربت لميس مني وانت قربت ايدي من كسها وحسست عليه وهي واقفة جمبي وبدأت العب في شفرات كس لميس الحلوة اللي وحشتني دي وبقيت بمسك زنبورها وهي ااااااه يا عمار مش قادرة يا حبيبي....جسمي هايج عليك يا حبيبي وكسي تعبان اوي ااااااه بعبص كسي يا حبيبي وانا شغال تحسيس وبعبصة في كس لميس المنفوخ الغامق
ماسأل بطلت بوس في شفايفي وراحت قلعتني هدومي وبدأت تبوس جسمي وتلحس حلمات صدري وعضلاتي وهي عارفة تهيجني أكتر ازاي وانا كل ما تهيجني اكتر...احسس على كس لميس أقوي وافرك زنبورها بايدي اكتر
لحد ما ماسأل بتنزل عند زبري بتلاقيه واقف قدامها اوي طويل وعريض وهما عارفين انه بيفشخهم
ماسأل:عمار انت زبرك كبر عن الأول ولا هو وحشني بزيادة
لميس:لا وحشنا اوي خديني جمبك نمصله الفشيخ ده
وبدأت لميس تمسك زبري وتحط رأسه في بوقها وتمصها باحترافية عالية وقادرة تخليني مبسوط منها وماسأل بتمص بضاني المدلدلة احححححح هيجوني اوي ولاد المتناكة خصوصا ماسأل عليها بصة عيون وهي بتمص تخليني عايز اهجم عليها
انا:ماسأل أعملي وضعية 69 معايا يلا وهاتيلي كسك الحلو ده وحشني اوي
ماسأل مستنيتش اني أكمل وعلى طول عملت وضعية 69 مسكتها من فلقتين طيزها ودخلت لساني على خرم طيزها وبدأت الحس في خرمها وهي ااااااااه جميل اوي يا عمار اول مرة تلحس خرم طيزي
وبضغط بلساني بين فرق طيزها وبستطعم جمال طعم خرمها ونظافتها
ونزلت بلساني واحدة واحدة على كسها وفتحة كسها ودخلت لساني وبدات انيكها بيه وهي اححححححححح ااااااااه يا لميس عمار فاشخ كسي تعالى انت كمان ارضع بزازي
وبدأت لميس بالايد اليمين تلعب في زبري وماسكة بالشكال بز من بزاز ماسأل وبدأت تمصه وترضع فيه وماسأل خلاص في دنيا تانية لميس بترضعلها من بزازها وانا بلحس كسها وبنيكه بلساني
لميس:بزازك طعمها يجنن يا ماسأل انت جسمك ملبن اوي يابت انت ااااااه يابختنا بيكي
وانا شغال مص ونيك في فتحة كسها وهي ااااااه حرام عليك انا جبتهم من لحسك بس كفاية يا عمار سيبني
بس انا مبقتش قادر استحمل قمت نيمتها على ضهرها وفتحت رجليها الإتنين ونزلت بلساني على زنبورها الواقف والكبير وبدأت اشفوطه واكله جامد وهي بتشد في شعري ومش قادرة ولميس مش راحمة بزازها لان فعلا بزاز ماسأل طعمها بيتغير عن اللي قبله وحلمتها دائما نايمة لكن وقت النيك بتكبر لدرجة كبيرة
اااااااااه يا عمار كفاية مش قادرة سيبني ارتاح وكمل مع لميس وقتها لميس شدتني ليها وقالتلي
لميس:تعالى ليا سيب متناكتك تأخد نفسها وطفي نار متناكتك التانية ونزلت وشي على بزازها عرفت انها عايزاني اعضها زي ما بعمل فيها وفعلا مسكت حلمتها الشمال واول حركة عملتها عضتها
لميس:اااااااه يا دكري يالي فاهمني انت ايوة انا بحب تعضهم مش تمصهم وبس كمل كمل ااااااااااااااه
كملت مص ورضاعة وعض في بزاز لميس المنفوخين والمشدودين لحد ما بدأت اهيج اوي وعايز أدخل زبري في خرم واحدة فيهم
مسكت لميس من رجليها وقطعت الشبكة من على كسها وكانت نزلتي مرة او اتنين ولقيته رطب خالص وغرقان عسل
انا:الحسلك يا لميس ولا ادخله على طول
لميس:اااااه دخلو كسي مش محتاج، ده مغرق السرير
وفعلا رفعت رجل لميس على كتفي وبدأت اضغط برأس زبري في كسها وهي بدأت اهاتها اااااااه يا عمار رأسه كبيرة براحة على كسي انا كتكوتة تحت منك اااااااه وانا بدأت اضغط أكتر بس لقيت ماسأل جاية تشد في حلمات لميس وبتقولها
ماسأل:استحملي زبر جوزك يا لبوة انت عايزة يجوز عليكي استحملي زبر جوزك الكبير
لميس:اااااه يا ماسأل بيوجعني اوي عمار بتاعه كبير اوي وانا كسي عضلاته مش مرنة بيفضل ضيق
بدأت انيك لميس وانا فعلا بحب كس لميس اكتر لان عضلاته مش مرنة وبيفضل ضيق عكس ماسأل بعد نيكتين من زبري كسها خد حجم زبري
اااااااااه يا عمار ارزعني جامد يا حبيبي انا عارفة مزاجك عنيف دلوقتي ارزع متخافش عليا
جت ماسأل من ضهري ومسكت زبري بايدها وقالتلي في ودني
ماسأل:عيزاك تفشخها علشان توافق على جوازك من هالة
وبدأت تحركني على لميس اكتر وانا كنت يدوب مدخل ربع زبري ولميس مش قادرة قامت ماسأل دخلت زبري لحد نصه ولميس صوتت وقتها ااااااااااااه حرام عليك انت وهي كسي اتفشخ براحة يا عمار ااااااه نكني براحة يا حبيبي انا مش حمل فحولتك وقوتك وفجأة لميس اترعشت وعرفت انها بتنزل للمرة الثالثة وتعبت جامد ووشها احمر
ماسأل:ابعدي يا لبوة، لما أشوف زبر سيدك عايز ايه
ومسكت ماسأل زبري ولحست ومصت عسل لميس من عليه وقالتلي يلا دخلو انا تحت امرك
نامت ماسأل مكان لميس بظبط ورفعت رجليها الاتنين ضمتهم على بطنها ورأسها
ماسأل:عمار افشخني مترحمنيش انا هايجة اوي
وانا فعلا عارف ان ماسأل تستحملني وبدأت ادخل زبري وهي ااااااه ايوة كده ده الزبر الكبير اللي يكيفني فحولتك تجنن يا روحي اااااااااه نكني يا عمار اااااه دخلو اكتر يا حبيبي دخلو في كسي اووووووي ااااااه نكني نكني نكني
ماسأل هاجت اوي وزاد الهيجان بعد ما دخلت فيها
برة الاوضة الكل نام وفي الدور بتاعي مفيش غير اوضة أسيل وهالة وسلوي
هالة قامت خرجت من اوضتها وكانت عطشانة وكان لازم تعدي من قدام باب الاوضة عندي وسمعت اللي خلاها تقرب وتتصنت علينا
ماسأل:اااااااه نكني يا حبيبي زبرك كبير وفاشحني اااااااه نيك جامد يا عمار ارزع فيا يا حبيبي ارزع جامد
ولميس:عمار خدها على زبرك علشان عايزك تلحس كسي وانت نايم تحتي
برة عند هالة:احا انا هجت اوي هو عمار فعلا بالقوة دي انه يجمع مراتاته الاتنين في ليلة واحدة كان نفسي اكون مراتك دلوقتي وتنكني زيهم
نمت على ضهري وركبت ماسأل على زبري ولميس عدت بكسها على بوقي
بقيت بلحس وبعض في كس وشفرات لميس وماسأل بتنطط على زبري وهي بتقول اااااااااه زبرك حديد في كسي بتنطط اوي اوي نكني يا حبيبي وانا برزع في ماسأل مش راحمها ولميس كسها بيتهري تحت من بوقي وصوتها بيطلع هي كمان اااااااه يا عمار لحسك لكسي حلو اوي يا حبيبي
ماسأل حبت ترخم على لميس:لميس تعالى نبدل اركبي زبره وانا يلحسلي كسي
فعلا لميس بدلت على طول مع ماسأل وركبت على زبري وطبعا لميس كسها رجع اضيق تاني ونزلت واحدة واحدة وهي عمالة تقول اااااااااه ضيق اوي كسي زبرك بجد عريض اوي وبيتعبني يا حبيبي بس بحبه
ماسأل بترد عليها:تحبي يتجوز هالة ويريح كسك شوية ويريحني معاكي ههههههه
لميس بغضب:لا انا هستحمل زبره في كسي عمار بتاعنا انا وانت وبس محدش يشاركنا فيه وبدات لميس تتنطط بغيظ من كلام ماسأل مع انها بتتوجع وانا حاسس بيها اني بعورها مش بسعدها
انا:لميس وقفي وبراحة يا حبيبتي واتمتعي مش تعوري نفسك
لميس بفرحة:حاضر يا حبيبي يالي حاسس بيا انت
ووقتها ماسأل جابتهم في بوقي وتعبت هي كمان
انا:كل واحدة تأمبر وتديني طيزها وتنام دوجي يلا
وانا نزلت وقفت قدام طياز جميلة ومربربة ومسكت طيز لميس وقربت زبري من فتحة كسها من ورا وبدأت انيكها وهي اااااااه براحة يا عمار ونبي انا تعبانة اوي براحة يا حبيبي ااااااااااه
هالة كل ده واقفة وبتحسس على كسها وكانت هايجة اوي وخصوصا لما سمعت ماسأل بتقول للميس نجيب هالة تشيل الحمل من علينا شوية
بس قالت انا تاخرت واخاف ماما تقوم وتشوفني الاحسن ارجع
وانا شغال نيك في كس لميس وبعبص في كس ماسأل لحد ما خرجت زبري من كس لميس ودخلته في ماسأل وهي اااااااه حلو اوي زبرك نكني يا حبيبي نكني اوي اوي اوي يا عمار
مستمتعة بفشخك ليا نيك اوي يا حبيبي كسي تحت امرك اااااااه اضربني على طيازي اااااااه اضرب كمان
وانا عمال اضرب وارزع فيها وهي مستمتعة تحتي ومبسوطة وكانت بتلحس كس لميس
يلا يا متناكتي انت وهي هجبيهم عايزنهم فين
ماسأل::جوايا يا عمار، ممكن يا لميس ينزلهم جوا وانت تلحسيهم من كسي
لميس:نزلهم فيها يا حبيبي ارويها بلبنك الغزير ده
وفضلت 10 دقائق بنيك في ماسأل وروحت جايبهم في كسها نزلت فيها كتير اوي لدرجة انها قالتلي حاسى بطعم لبنك في بوقي احححححح انت نزلت شلال مش لبن
قامت لميس خرجت زبري وهو لسه واقف من كس ماسأل وقالتلي:بحب فيك رجولتك نزلت كتير وبقالك ساعتين بتنكنا ولسه واقف هات عايزة امصه وادوق اللبن
وبدأت لميس تمص زبري وتلحس كل نقطة لبن ومستمتعة اوي وراحت على كس ماسأل ولقيت اللبن بيخرج منه قعدت تشفوطه وتلحسوا وكمان شربت عسل ماسأل
انا: تعبتوني يا جامدين انتوا، مع اني منمتش من يومين بس كنتوا وحشني وخدت كل واحدة في حضني
ماسأل:امال لو كنت نايم يا حبيبي كنت هتنيك فينا للصبح احنا تعبنا يا عمار احنا مش قدك براحة علينا هههههههه
لميس:عندها حق الصراحة انت المرة معاك بمقام 10 مرات خمسة في عينينا ههههههههههه
انا:متقلقوش انا مبسوط بيكم كده ومحدش فيكم يتغير ولا يشيل همي اه يمكن انا عايزكم تاني دلوقتي بس انا مستكفي بيكم ومبسوط معاكم نيموني بقي لاني بجد تعبان
وبدات ماسأل تلعب في شعري وانا في حضنها ولميس تحسس على كتفي وضهري وقفله النور ونمنا
عند هالة في اوضتها هي ومامتها
سلوي:كل ده بتشربي يا هالة اتأخرتي اوي
مال وشك يا هالة في ايه انت تعبانة ولا سخنة
هالة بكسوف:احكيلك بس متتعصبيش عليا ولا تعلي صوتك
سلوي بقلق:في ايه انطقي
هالة:وانا رايحة اجيب مياة واشرب عديت من قدام اوضة عمار وسمعته مع مراتاته الاتنين وكانوا بيعملوا احمممم
سلوي:يالهوي بتهزري وتوقفي تسمعيهم ليه....عيب كده
هالة:مكنش قصدي اسمعهم هما صوتهم كان ظاهر باين ان الاوض عازل للصوت بس لما توقفي قدام الباب تسمعي
سلوي:سمعتي حاجة
هالة:الصراحة سمعت ماسأل مراته بتقول للميس لو مش قادرة تستحملي بتاع عمار نخليه يتجوز هالة وتشيل عننا شوية
سلوي في بالها:احا هو بتاعه كبير كده لدرجة ان مراته تقول كده
سلوي:عيب كده يا هالة متعمليهاش تاني، وشكلك عملتي حاجة في نفسك لانك جاية وشك محمر وسخنة افرضي حد شافك
هالة:اسفة بس ضعفت بجد وخصوصا لما جت سيرتي اتخيلتني وسطهم
سلوي:انا مش عارفة بجد ومستغرباكي كل العرسان اللي عازتك وكل اللي عرفتيهم اشمعنا ده اللي حبتيه من اول نظرة كده
هالة:لا انت عارفة يا ماما اشمعنا هو، كفاية حنيته ورجولته شوفتي النهاردة خاف على اخته ازاي وجري بيها واحد غيره كان جابلها دكتور وخلاص مع انه منمش بقاله يومين بسبب سليم عمه ده غير مصيبته اللي حكهالي
سلوي باستغراب:مصيبة ايه وحكالك ايه بظبط
هالة:اسفة مقدرش اقولك حد استأمني على سر حتى لو جوزي مينفعش اقولك برضو
سلوي بانبساط:للدرجادي بتحبيه
هالة:احممم انا عايزة انام يلا ننام
تاني يوم الصبح صحيت فتحت عيني لقيت ماسأل ولميس عريانين جمبي ونايمين كلنا ملط سيبتهم زي ما هما وقمت دخلت الحمام اللي في الاوضة وخدت شاور ساقع ثلج يفك جسمي وبعدين لقيت دقني مش متحددة ظبط دقني وشعري
وحطيت مزيل العرق بتاعي وخرجت من الحمام لقيت ماسأل ولميس بيصحوا
ماسأل:صباح الجمال على عيونك....احممم بتاعك يجنن وهو ما بين رجلك كده
انا:صباح القمر يا قمر انت وبوستها من شفايفها
لميس:صباح الحنية كلها انت حلو كده ليه ما تيجي ههههههه
انا:ما بلاش دلوقتي خصوصا عندي شغل كتير صباح الجمال يا قمر وبوستها هي كمان
يلا كل واحدة تقوم تاخد شاور لوحدها وتلبس وتظبط حالها علشان ننزل نفطر وعايزكم تهدوا شوية على هالة وتمسكوا نفسكم
الاتنين:حاضر انت تؤمر
لبست كالعادة بتاعتي قميص أسود مجسم عليا، وصديري رمادي بضهر جينيز وبنطلون جينز غامق وعليه كوتشي أبيض
ماسأل:انت هتنزل كده
انا:اه ليه في حاجة في لبسي الطقم وحش
لميس:بالعكس الطقم يجنن بس بتقولنا نهدي شوية وانت نازلنا عضلاتك هتقطع القميص هههههه
انا:متخافوش قولتلكم ولو في دماغي حد هاجي اقولكم الاول وتوافقوا او لا دي حرية ليكم ممكن نثق في بعض شوية
الاتنين:حاضر كُل بعقلنا حلاوة
ماسأل:ممكن تستني وننزل كلنا سوا مع بعض
انا:حاضر مستني يلا استحموا بسرعة بقي
استنين 10 دقائق وكانت كل واحدة فيهم خرجت وبتلبس ومكملوش ربع ساعة عكس العادي بتاعهم ولقيتهم خلصوا لبست ماسأل فستان شيك ومحترم عليها لان لبسهم كله محترم بس مظبوط عليهم
ولميس:لبست كجول شيميز كروهات ومن تحته اندر شيرت ابيض وشروال وكوتشي
نزلت تحت لقيت الكل صاحي والساعة كانت 10 الصبح
جدي وهدان:صباح الفل على حفيدي الغالي
انا:صباح النور يا جدي اخبارك ايه
جدي:بخير طول مانتوا بخير
سليم من ضهري:كل ده نوم انت مش مروح من بدري وقولتلي هنام وبيغمزلي
انا:نورت بيتك وحضنته
سليم:بنورك يا بن الغالي، مش تعرفني بالضيوف ولا ايه
انا:هالة المحمدي صديقتي و سلوي الجبري مامتها واصحاب شركة المحمدي جروب
سليم:اهلا بالقمر الصغيرة نورتوا العزبة والقصر، اهلا بيكي يا مدام سلوي وراح باس ايدها (عمي سليم نمس طول عمره)
سلوي:اهلا بيك يا استاذ سليم كويس انك بخير
سليم:اصابة خفيفة وعدت على خير مفيش مشكلة
انا:طب انا على السفرة اللي عايز يجي يجي
أسيل:انا جاية بس بشرط
انا:اؤمري يا حلوة
أسيل بفرحة:أحمم اقعد على حجرك
نهلة:انت **** علشان تقعدي على حجره
انا:بان على أسيل انها اضيقت وافتكرت كلام الدكتور مينفعش ازعلها، تعالى يا قمر اقعدي في المكان اللي يعجبك ومحدش ليه دعوة بيها براحتها
نهي امي فهمت ان في حاجة وانا لسه مكلمتش اصلا مع حد بخصوص وضع أسيل الجديد
بس ماسأل قرات افكاري وفهمت ولسه لميس هتغير وتكلم
ماسأل قربت منها:اهدي وهفهمك بعدين كل حاجة مش اتفقنا فوق نفسك نفسنا
لميس:فهميني دلوقتي
ماسأل:عمار استأذنك هجيب حاجة انا ولميس وهناخد معنا ماما نهي
انا:بسرعة لاني جعان
خرجت نهي وماسأل ولميس وكنت قرأت افكار ماسأل انها هتحكيلهم
ماسأل:عايزة اقولكم حاجة بس من غير اسئلة كتير تمام عمار هيفهمنا بعدين
نهي:خير في ايه قلقتيني يا ماسأل
ماسأل:اللي بيحصل لأسيل ده بسبب صدمة نفسية من مامتها وانها في حالة صدمة ان الانسانة اللي كانت تعرفها كدبت عليها ودلوقتي شايفة مين كل حياتها والوحيد
لميس:عمار لانه اخوها
ماسأل:بظبط كده، والدكتور شكله طلب من عمار ان محدش يزعلها ولا يرفضلها طلب وخصوصا عمار
لميس:عرفتي كل ده ازاي وهو كان معنا ونمنا من غير ما نكلم
ماسأل:حسيت يا لميس وتوقعت المهم قولت ابلغكم واكيد هيكلك معنا بعد الفطار يلا ندخل
دخلت لميس ونهي وماسأل لقوا ان أسيل فعلا قاعدة على حجري وبأكلها واوقات هي بتأكلني والكل مستغرب حتى اخوتها البنات
سوزان:عجبتك العزبة يا هالة
هالة:اه يا طنط جميلة اوي
سوزان:لا ولسه لما تشوفي أسطبل الخيل كمان
هالة بحماس:بتهزري هو في هنا أسطبل خيل
سليم:اه عندنا خيول عربية اصيلة وكمان اغلب الانواع النادرة
سلوي:هالة بتعشق الخيل من صغرها وكنت بدربها واحنا في لبنان
هالة:احم احم عمار ممكن طلب
انا:حاضر يا هالة بعد الفطار هأخدك ونروح تشوفيه
هالة انصدمت اللي هو عرفت منين (هي حاجة بديهية الصراحة بس تحديدا عرفت ازاي انها عايزة تروح بعد الأكل على طول)
لميس وماسأل طبعا غيرانين بس متمسكين بالاتفاق
ايمان:عمار رامي العطار اتصل بيا وكان بيحاول يوصلك بس فونك مجمعش
انا:ليه في حاجة ولا ايه، خير يا سيلين هو كلمك
سيلين مكسوفة:رامي اتصل بليل اطمن على عمي سليم لما معرفش يوصلك وكمان بيقولي عايز نعمل الفرح اليومين دول بس انا قولتله الكلام مع عمار مش معايا
انا:ماشي يا سيلين وانت رأيك ايه
سيلين بكسوف:الراي رأيك يا عمار
انا:وانت يا نهي رأيك ايه
نهي:سيلين بنتي الكبيرة وهفرح أكيد بجوزها وخصوصا ان رامي شخص محترم ومعروف من زمان باخلاقه
انا:رأيك يا جدي
جدي:الرأي رأي العراف الكبير يابني
انا:عارف اني العراف الكبير بس كلمتك سيف على رقبتي اللي هتقوله هعمله
هالة فرحانة بشخصيتي وقد ايه بحترم جدي الكبير حتي لو انا الكبير
جدي:رامي العطار محترم وابوه كان معروف بالولاء للعرافين
نبيلة:مبروك يا سيلين يا حبيبتي تتهني
سيلين:لسه يا طنط بعد موافقة عمار
انا فرحت ان سيلين مستنيه كلمتي الأخيرة:مبروك يا سيلين انا موافق علشانك انت بس، بس لو فكر يزعلك انت عارفة اخوكي هيعمل ايه
سيلين:عارفة يا عمار، بحبك اوي ياخويا
نهلة:مبروك يا سيلين عقبالنا انا والصغيرة الدلوعة دي
أسيل بطريقة طفولية:انا مش صغيرة وكمان مش هجوز انا هفضل في حضن عمار
نبيلة:ليه يا أسيل انت دلوقتي 21 سنة وقربتي تخلصي كلية يعني مستقبلك قدامك ليه مش عايزة
أسيل:مبشوفش حد راجل غير اخويا وبس، هو كل حياتي ولا انت زهقت مني يا عمار
انا صعبت عليا أسيل:لا يا حبيبتي مزهقتش منك خليكي في حضني زي مانت حابة انت عارفة مش هجبرك على حاجة
نبيلة وهالة بصولي:روحت حركت عيني فيما معناه بعدين هفهمكم
انا:انا خلصت أكل يلا يا هالة
نهي:قصدك خلصت تأكيل أسيل هههههه
انا:تصدقي فعلا مخدتش بالي غير اني يدوب خلصت قهوتي هههههه
أسيل:قصدك ايه بقي اني وحشة ومكلتش بسببي
انا:لا كلت يا حلوة متقلقيش
هالة:انا جاهزة لو هنخرج
أسيل:انا جاية معاك
نعمة مرات عمي:اي الدلع ده، ماتسبيه شوية هو هيطير بنات اخر زمن
أسيل راحت معيطة غصب عنها:خلاص مش هروح، روح انت يا عمار وبتكلمني وهي بتعيط
انا بغضب الدنيا كله:هو انا مش قولت محدش ليه دعوة بيها وخصوصا انت يا نعمة واتلمي انت وجوزك عني احسلكم فاهمة ولا لا
نعمة بخوف:انا اسفة مقصدتش انا اسفة يا أسيل
جابر:في ايه يا عراف مال...ولسه هيكمل
وهدان:جابر انت اجننت ولا ايه بترد على العراف وبتسأله كمان
جابر:ما هو بيزعق لمراتي
وهدان:لم مراتك يا جابر احسلك واياك تنسي نفسك
انا بعصبية:أي حد هيفكر نفسه حاجة وهيعوز يضايق حد بحبه او حتى اسيل هفرمه تحت رجلي والكلام ليك يا جابر انت ومراتك وبنتك تمام
جابر ومراته وبنته بخوف:تمام اسفين يا أسيل
نهي:عمار شوف انتوا رايحين فين يلا
انا:حاضر يا نهي، يلا يا هالة وخدت أسيل في حضني وخرجنا
صخر:صباح الخير يا عراف
انا:صباح النور، نمت ولا لا يا صخر
صخر:الصراحة، لا
انا:وانت يا جبل نمت ولا لا
جبل:الصراحة برضو لا
انا:انتوا الاتنين خالفتوا الاؤامر يا صخر وانت عارف دي عقابها ازاي في الجحيم
صخر:اسف عارف اني غلط بس خوف عليك
انا:اتفضل روح نام انت وهو واياك اشوفكم الا بليل في حراسة بليل تمام يا صخر والمرادي لو مسمعتش الكلام هتزعل مني انت وهو
الاتنين:تمام يا عراف عن اذنك
انا:غازي انت ومجموعتك ورايا بس على بعد 100 متر مني
واتحركت انت وأسيل وهالة وطبعا هالة هتموت وتسألني من فضولها بس مش هتعرف لان أسيل جمبي وكمان خايفة مني
وصلنا عند الاسطبل وهالة اول ما شافت الفرس بتاعي جريت عليه
هالة:جميل اوي الفرس ده، اسمه ايه
انا:كارايل
هالة:بجد تحفة عنده شموخ وهيبة تخطف عين الواحد من اول نظرة
أسيل:زي عمار بظبط، علشان كده ده فرس عمار أصلا
هالة:بتكلمي جد يا أسيل
أسيل:اه الفرس ده بتاع عمار
انا:أسيل تحبي تروحي تشوفي الفرسة بتاعتك ولدت ولا لسه
أسيل فاهمة:ماشي هروح انا
شاورت لغازي يبعت معاها حرس من بعيد ليغمي عليها تاني
انا:اسألي بلاش فضولك يموتك ههههه
هالة:خايفة تتعصب زي من شوية مش حابة اضايقك
انا:امبارح الدكتور قالي ان أسيل عايشة في صدمة نفسية بسبب مامتها وهي صغيرة هربت بيها من ابويا وفهمتها ان ابوها رماها وطبعا اجوزت وكبرت بتقول لشخص تاني يا بابا وهي فاكرة اننا رميناها ومكنتش تعرف عني حاجة وانا مكنتش اعرف عنها حاجة الا من شهور
وروحتلها البيت وواجهت امها وجوز امها وهي جت وكانت وقتها بتكرهني وفاكرة اننا رميناها وسمعت كلام امها بنفسها انها هي اللي هربت وسابت ابوها وقتها نزلت تجري ورايا واترمت في حضني وقالتلي ممكن اجي معاك مع انها كانت رافضة ومن يومها أسيل عايشة معايا واعتبرت امها ماتت
هالة:يا حبيبتي شافت كتير وهي لسه صغيرة وخصوصا انها قمورة اوي ودلوعة في نفسها فعلا
(وصف أسيل زي الممثلة نهال في مسلسل العشق الممنوع لما بدأت تتغير وتلبس زي البنات الكبيرة أسيل نفس البشرة والجسم والجمال ده)
انا:بس ياستي والدكتور قال انها دلوقتي شايفة اني الوحيد في حياتها ومينفعش تزعل او يغم عليها لان ده نفسي مش جسدي وقالي مش محتاجة دكتور نفسي هي محتاجة عمار وبس
هالة:الحمل كبير عليك اوي وانت لسه صغير انت يدوب يا عمار 28 او 29 صح
انا:صح يا هالة، بس المشكلة ان حصل صدمة مخلياني متلخبط
هالة:خير احكيلي سرك مش هيطلع برة
انا:عارف انك امينة، لما فاقت من الاغماء فضلت تقول عمار انت فين عمار متسبنيش انا بحبك وعايزة اتجوزك
هالة بدهشة:أسيل شيفاك حبيبها مش اخوها وبس
انا:بظبط كده عرفتي ليه اتعصبت عليهم لان الكل هيبدأ يستغلها كنقطة ضعف ليا لان شافوني بعاملها ازاي وهي متعلقة بيا ازاي
وانا بكلم مع هالة لقيت تليفوني بيرن
انا:ايه الأخبار يا عريس
رامي:اي ده معني كده انك وافقت
انا:اه يا خفة وافقت انت فين ياض وسايبني لوحدي في الحوارات دي كلها
رامي استغرب طريقتي اني بكلمه كصاحب:اجيلك لو عايزني
انا:اه تعال ياخفة واجهز فرحك في اخر الأسبوع هنا في البلد
رامي:انت بتكلم جد اخر الأسبوع اللي بعد 4 ايام
انا:وهو العراف هيهزر معاك انجز يا رامي سلام
هالة:هتعمل ايه بخصوص أسيل
انا:لسه هكلم لقيت أسيل جاية وبتنده عليا
أسيل:ياباشا يالي سايبني وبترغي انت وهالة هههههه
انا:مقدرش يا باشا اؤمريني
أسيل:نركب الخيل كل واحد يركب بتاعه وشوف لهالة فرسة او فرس
هالة:لا مش شرط أركب ممكن انتوا تروحوا لوحدكم عادي
أسيل:مفيش رفض يا هالة، يلا اختاري واحد بعيدا عن الإتنين دول لانهم بتوع ماسأل ولميس
انا واقف سرحان في أسيل ومشكلتها وشعورها تجاهي وكمان سرحان في هالة انها جدعة فعلا ولحد الان هي صاحبة في ضهري
أسيل:عم ابراهيم خرجلنا الفرسة بتاعتي وفرس العراف وكمان الفرسة دي
هالة اختارت الفرسة أثال فرسة عربية لونها ابيض وبشعر رصاصي وقوية واسمها معناه الشرف والمجد
انا:اخترتي يا هالة خلاص
هالة:اخترت أثال يا عمار ولا بتاعت حد
انا:اه بتاعت حد
أسيل:بتاعت مين يا عمار اللي اعرفه انها لسه جديدة
انا:هدية مني ليكي يا هالة شوفي حابة تاخديها القاهرة ولا تخليها هنا
هالة بفرحة:عمار متهزرش انت بتكلم جد
انا:اه بكلم جد مبروك عليكي أثال هي لقيتك وانا لقيتيها الخيل يا هالة بيعبر عن صاحبه وكمان بيرتاح لصاحبه وأثال لحد دلوقتي مبتخليش حد يقرب منها غيري انا وبس واديها ساكتة معاكي يبقي هي اخترتك تكوني صاحبتها
هالة:شكرا ليك بجد اجمل هدية في حياتي
انا:غازي اتأكد من تأمين العزبة كويسة ومش عايز حد معايا
غازي:بس يا عراف
انا:غازي نفذ الأمر
ركبت الخيل بتاعي وأسيل كمان ركبت خيلها الانثي كاليا ومعني اسمها الأبدية
وبدأنا نمشي بالخيل براحة في العزبة
اللي اللقاء في الجزء الحادي عشر والاخير
الجزء الحادي عشر والاخير
وقفنا المرة اللي فاتت عند
أسيل:بتاعت مين يا عمار انا اللي اعرفه انها لسه جاية جديد
انا:هدية مني ليكي يا هالة شوفي حابة تاخديها القاهرة ولا تخليها هنا
هالة بفرحة:عمار متهزرش انت بتكلم جد
انا:اه بكلم جد مبروك عليكي أثال هي لقتك وانا لقيتيها الخيل يا هالة بيعبر عن صاحبه وكمان بيرتاح لصاحبه وأثال لحد دلوقتي مبتخليش حد يقرب منها غيري انا وبس واديها ساكتة معاكي يبقي هي اخترتك تكوني صاحبتها
هالة:شكرا ليك بجد اجمل هدية في حياتي
انا:العفو يا هالة تستاهليها
انا:غازي اتأكد من تأمين العزبة كويسة ومش عايز حد معايا
غازي:بس يا عراف
انا:غازي نفذ الأمر
خدنا الخيل وبدأنا نتحرك في العزبة وهالة كانت مبسوطة اوي وطلعت محترفة في ركوب الخيل وكمان أتصاحبت هي وأسيل وبدأوا يكلموا مع بعض
جاتلي مكالمة تليفون من عامر وانا على الخيل فبطئت نفسي
عامر:ايه الاخبار يا قائد
انا:بخير يا عامر وانت ايه الأخبار والفريق عامل ايه
عامر:بكلمك بخصوص كده من وقت موت إزيل وانت مختفي ليه
انا:متقلقش راجعين من تاني بس في بداية السلسلة الجديدة
عامر:تمام، إيلا عايزة تستأذن انها تتصل بيك
انا:خليها تكلمني يا عامر انت عارف اني بعز إيلا اكتر من مونيكا
عامر:عارف يا صاحبي
انا:اه صحيح بعزمك على فرح اختي سيلين يوم الجمعة
عامر:مبروك يا قائد هينفع نحضر يعني ولا هنبقي معروفين قدام الكل
انا:لا الكل هيجي عادي ولما تكلمني إيلا هعزمها هي ومونيكا
عامر:انت ليه صحيح سيبت سارة مع الفريق هناك ومرجعتش معاك مش قولت انها هتبقي دراعك اليمين
انا:علشان انا نيكت سارة يا عامر قبل سافرنا لانجلترا على طول ومبقتش حابب تقربها مني فالأحسن تفضل بعيد
عامر:احا هو ده المشهد اللي نيكت فيه البنت قبل ما تسافر ومكناش نعرف هي مين
انا:ايوة هو ده ههههههههه
قفلت مع عامر وعرفتكم حقيقة المشهد ومين كان معايا وقتها وعلشان كده سيبت سارة في مقر الفريق ومش هترجع تاني وسط العيلة
أسيل:يا استاذ انت واقف مكانك ليه وكنت مشغول في ايه وسايب بنتين قمرات كده
انا:مكالمة شغل يا حبيبتي معلش اتبسطوا
هالة:جدا يا عمار وشكرا بجد على الخيل والهدية الجميلة دي ممكن اخدها للقاهرة
انا:بتاعتك يا هالة اعملي اللي تحبيه
خد ياعم ابراهيم دخل الخيل واهتم بيهم اكتر من كده وخصوصا كارايل وأثال وكاليا (وقتها أسيل فرحت اني مهتم بتفاصيل حاجتها)
رجعنا للقصر ودخلنا وقعدنا واول ما هالة دخلت عملت زي الأطفال بظبط
هالة:ماما مش هتصدقي حصل ايه
سلوي والكل انتبه:حصل ايه يا حبيبتي مبسوطة ليه كده
هالة:عمار اداني فرسة هدية لسه مشتريها جديد اسمها أثال جميلة اوي ولونها ابيض عربية اصيلة
سلوي:مبروك يا حبيبتي بس ده كتير يا عمار بجد مش كفاية مبني الشركة والفيلا كمان فرسة عربية اصيلة
انا:مش كتير ولا حاجة دول هدية مني لهالة وتتهني بيهم
ماسأل ولميس:بيطلعوا شرار من عيونهم وبوقهم كمان ههههههههه
انا:سيلين فرحك يوم الجمعة على فكرة ابدوا التجهيزات بقي لان رامي جاي بكرة
نهي:انت بتهزر صح جاي تبلغنا قبلها ب4 ايام هنلحق نخلص حاجات البنت
انا:حاجات ايه فيلا سيلين موجودة ورامي عارف بالشرط ده انها هتقعد جمبي وهو دفع ثمن الفيلا مرضاش تكون هدية مني ليهم وفرشها كمان وكان بيبعتلها كل حاجة واتساب ولا ايه يا عروسة
سيلين:احم كنت هقولك بس حصلت مشكلة عمي سليم وأسيل
انا:رامي واخد الاذن مني قبل ما حتي يبعتلك رسالة يا حلوة مبروك يا حبيبتي
ماسأل انت ولميس هتاخدوا كل البنات ومعاكم هالة وتروحوا القاهرة ومعاكم الحراسة تختاروا الفساتين بتاعتكم
وانت كمان يا نهي نفس الكلام مع جبل
نهي والكل:يخليك لينا يا حبيبي
هالة:كده كفاية اوي احنا هنرجع القاهرة لانه بجد كده كتير
انا:ولا اكني سمعت حاجة، هنا محدش بيخليني اكرر كلامي مرتين يا هالة ولا ايه
هالة:خلاص اللي تشوفه احمم
انا:سيبوا جبل وصخر يناموا ويرتاحوا النهاردة وبكرة هتسافروا يلا يا ماسأل علشان نروح مشوارنا
ماسأل:هجهز على طول ونخرج
أسيل:مش هدلع واقولك اجي معاك، بس ممكن متتأخرش
انا:لو ينفع كنت خدتك معايا، بس مينفعش وكمان موعدكيش اني مش هتأخر لان ممكن تسافروا قبل ما ارجع لكن ماسأل هتجيلكم
أسيل:مش هسافر الا لما تيجي يا عمار
انا:تمام يا قمر، لميس عايزك ثواني انت ونبيلة ونهال
دخلت مكتبي ودخلوا ورايا
لميس:خير يا حبيبي في حاجة
انا:انتوا اهلي وزيكم زي اللي برة كلهم فياريت مكتسفيش يا نبيلة انت ونهال واختاروا اللي يعجبكم هناك مهما كان الثمن تمام
نبيلة:مش كفاية قعدتنا معاك من يوم المشكلة والتأمين ومرضتش تمشينا لبيتنا
انا:عيب لما تبقي حفظاني وتخليني اكرر كلامي يا نبيلة
نهال:انت فعلا سند واخ ليا شكرا ليك وراحت حضنتني
انا:طيب اخرجوا بقي علشان عايز ماما في كلمتين
خرجت لميس ونهال ونبيلة مستنية انا عايزها في ايه
انا:عايزك تختاري اللي نفسك فيه وعيشي مشاعرك واحساسك تمام
نبيلة:احم حاضر
روحت قربت من نبيلة وبقي نفسي خارج مني على شفايفها وحاسس انها ساحت من مجرد قربي ليها وروحت بوستها على خدها وكانت قريبة من شفايفها اوي
انا:اتمتعي يا مزة لحد ما افوقلك
نبيلة ساكت ومبتردش واعصابها سابت ووشها جاب الوان واكسفت قمت سيبتها وخرجت
مفيش دقائق وخرجت من ورايا وهي مكسوفة وراحت قعدت جمبهم
تعالوا نعرف شعور نبيلة من على لسانها
عمار لما قالهم اخرجوا عايز ماما لوحدها افتكرت هيعاتبني بسبب الغلطة الوحشة اللي عملتها بس لقيته بيقرب مني جامد وبيقولي اختاري اللي يعجبك وعيشي احساسك وشعورك هو عمار حاسس بيا ولا ايه، عمار فاهم اني تعبانة ونفسي اتناك بس ماسكة نفسي علشان مصغرش في عينه وبحافظ على وعدي ليه
اول ما قرب مني وباسني جمب شفايفي روحي راحت مني واكسفت اوي فجأة لقيت عمار نفسه على شفايفي وهيجت اوي وواثقة ان كسي نزل في اللحظة دي واحترمته انه سابني وخرج لحد ما اهدي مخلانيش اخرج وانا كده وكمان بيقولي اتمتعي يا مزة لحد ما افوقلك يا ترى قصده ايه
ماسأل:انا جاهزة يا عمار يلا
بصيت بعيني على هالة وقرات افكارها وهي بتقول (نفسي اكون مكانها وتخرج معايا انا مش معاهم هما يا ترى رايحين فين واشمعنا ماسأل مخدتش لميس ليه)
انا:هالة كفاية فضول هيوديكي في داهية تمام ههههههه
هالة وهي مكسوفة:احممم انا مكلمتش ههههه
انا:نهي مش هوصيكي عليهم كلهم وخصوصا أسيل لو سمعت ان حد زعلها هيشوف وشي التاني
نهي:متقلقش يا حبيبي دي بنتي الدلوعة
بعد ساعة طريق في السرداب جوا الجحيم ومعايا ماسأل
ماسأل:هتخليني ادخل معاك ولا هتسيبني ارجع زي كل مرة
انا:هتدخلي معايا لو حابة تدخلي
ماسأل:اه حابة يلا بينا يا روحي
ومسكتني ماسأل وفجأة اتنقلنا في قاعة المملكة
(ماسأل عندها لسه قوة قراءة الافكار وتقدر تنقلني طول ما احنا في السرداب لكن لو برة السرداب انا اللي انقلها)
اوزيس:أهلا بيك يا عراف نورت المملكة يا أمير
انا:أهلا بيك انت والاعضاء يا اوزيس
اوزيس:الجيش جاهز تحت قيادتك في اي وقت
مجموعة المعرفة واعتقد انك بقيت تقرأ الماضي والحاضر، مجموعة قراءة الافكار ودي عندك من جوازك لماسأل، وقوة الرياح والنار
انا:مش ناوي تعلني نائب الملك يا اوزيس ولا ايه
اوزيس:مش بقولك انت ناوي تاخد مكاني
انا:قولتلك هاخد مكانك بس مش دلوقتي هههههههه
حرض عضو المملكة:عايز الجيش ليه يا سيادة الامير
انا:مش من حقك كعضو يا حرض انك تسأل الامير في الاؤامر بتاعته اللي من حقه وبس هو ملك المملكة واوزيس مسألش يبقي انت هتسأل
اوزيس:حرض العراف بيكون جوز حفيدتي وامير المملكة يعني اكنه الملك هنا في غيابي او لو حصلي حاجة
انا:عن اذنك يا اوزيس انا رايح عند ايفسون
سيبت القاعة وخرجت انا وماسأل وفي طريقي لايفسون
ماسأل:الجيش بقي جاهز بس انت لحد دلوقتي مقولتليش حاجة
انا:في الوقت المناسب يا ماسأل متقلقيش
ماسأل:انا عرفت لميس ونهي حكاية أسيل انا طبعا معرفهاش كلها
انا:تعالى هقولك يمكن عندك حل، وحيكت لماسأل كل حاجة عرفتها عن أسيل
ماسأل:يعني أسيل لما فاقت قالت بحبك يا عمار ونفسي اجوزك
انا:للاسف ايوة
ماسأل:اعتقد ايفسون ممكن يكون عندها حل للموضوع ده
دخلنا على ايفسون واول ما شافت ماسأل اتفاجئت جامد
ايفسون:ماسأل انت حامل
انا:نعم ماسأل حامل
ايفسون:ايوة ماسأل حامل في بيبي عمره يومين
ماسأل:ايفسون انت بتتكلمي بجد يعني انا حامل فعلا
ايفسون:حامل في بيبي و**** عمره يوم
انا بفرحة شديدة:ونبي صحيح هبقي أب
ايفسون:مبروك يا عراف
ماسأل قربت من ودني:بتقولك عمره يوم، يعني ده بسبب نيكة امبارح وانك نزلت جوايا والنهاردة تاني يوم من النيكة
انا:تصدقي صح
ايفسون:اسفة اني سمعتكم غصب عني، بس كلام ماسأل صح علاقة امبارح هي اللي خليتها حامل وهو عمره يوم واحد يعني حملت النهاردة بس طبعا مش هيظهر التحليل ولا الحمل الا بعد اسبوع من النهاردة
انا:شيلت ماسأل وحضنتها وبوستها جامد
ماسأل:بحبك يا مجنون، براحة عليا طيب
ايفسون:مبروك يا ماسأل انت وعمار فرحت ليكم بجد
انا:تسلمي يا ايفسون بس انا عندي مشكلة وماسأل بتقول يمكن عندك حل
ايفسون:أسيل تعبتك بدري بدري كده
انا:اه يا ايفسون وامبارح سمعتها بتعترف بحاجة انها بتحبني ونفسها تتجوزني
ايفسون:أسيل طرية ودلوعة في نفسها وجسمها وليها حق تحبك
انا:والحل
ايفسون:احتويها يا عمار، زي ما احتويت نهي
ماسأل باستغراب:احتويت نهي ازاي يعني مش فاهمة
ايفسون:احكيلها يا عمار ماسأل تفكيرها شبهك وهتفهمك
انا:قصدها يا ماسأل اني نمت مع نهي امي اكتر من مرة من قبل حتى ما اجوز لميس
ماسأل:ما انا عارفة يا حبيبي كل ده، انت ناسي لما كنت جنية قولتلك اني كنت براقبك وبحميك وبشوفك دائما وفي كل مرة شوفتك فيها لكن معرفش العلاقة مستمرة ولا لا
انا:وانت مش مضايقة او غيرانة اني لمست واحدة غيرك
ماسأل:اولا حبي وغيرتي عليك دول على جنب، واني احاسبك على جنب تاني انت عملت كده وانت متعرفنيش ولو حتى مستمر في كده انا موافقة بس متخبيش عليا حاجة، وهما فعلا محتاجينك
انا:مش قولتلك قبل كده انت الوحيدة اللي بتفهميني
ماسأل:بحبك وهفضل احبك كل يوم زيادة عن اللي قبله
ايفسون:شوفت بقي انها شبهك ازاي وانها اكتر واحدة مناسبة ليك
انا:شوفت ومن اول يوم وانا عارف اني هرتاح معاها وفعلا حبيتها من اول نظرة
ايفسون:مشكلتك محلولة اهو
انا:محلولة ازاي وباقي البيت هعمل فيه ايه
ايفسون:عمار وهو انت لازم تنيكها في البيت، عندك بدل الفيلا 10 وبدل المكان مليون مكان
ماسأل:عمار انت عايز تعمل كده ولا لا
انا:مبفكرش فيها بالطريقة دي هحاول اعالج الموقف بطرق تانية الأول
ايفسون:طب وهالة المحمدي ناوي على ايه فرسة هدية وفيلا وشركة نقول دي الجوازة الجديدة
ماسأل بغيرة:مفيش الكلام ده، بتاعي لوحدي انا ولميس واحنا مكفينه صح ولا ايه
انا:صح يا قلبي
ايفسون:سيبني مع ماسأل شوية يا عمار بعد اذنك
اللي جاي ده كله هيكون على لسان ماسأل وايفسون وانا معرفش عنه حاجة
ماسأل:في ايه طمنيني
ايفسون:هالة بتحب عمار انت ليه رافضة وانت عارفة انه بيعشقك ومكانتك مش هتتغير عنده
ماسأل:غيرانة عليه مش عايزة زبره يدخل في واحدة غيري حتى انا مضايقة من موضوع نهي بس حاسة بيها وعارفة قد ايه هي تعبانة خصوصا انها لسه فرسة
ايفسون:مادام انت عارفة كل ده، ليه بتقولي لا على هالة
ماسأل:خايفة يحبها اكتر مني او تأخد مكاني عنده
ايفسون:عمار مبيفكرش فيها لكن هي بتحبه ولو جيه في يوم وقالك هيتجوزها وافقي وانا بأكدلك انه مش هيتغير معاكي انت ناسية اول علاقة بينكم خليت كل حاجة قوية بينكم ازاي
ماسأل:هشوف وقتها يا ايفسون، في حاجة تانية
ايفسون:اه في لميس مرات عمار
في بيت محسن ضابط الأمن العام
محسن:ما يلا يا فيفي انت وكريستين كل ده بتلبسوا
فيفي:خلاص خلصنا اهو
خرجت فيفي وهي لبسة فستان مجسم على جسمها ومخلى بزازها وطيزها مشدودين جامد
وكريستين خارجة لابسة فستان اسود لحد الركبة وماسك عليها هي كمان
أسعد:احنا رايحين نخطب ولا رايحين كبارية ههههههه
فيفي:مش ذنبنا اننا حلوين وجسمنا حلو
محسن هايج على بنته:لا قمرات انتوا الاتنين اوي
نزلوا ركبوا عربية أسعد واتحركوا على فيلا فضل باشا وبعد نص ساعة وصلوا هناك
فضل:اهلا بيكم نورتوا اتفضلوا
داليا:وحشاني يا فيفي نورتي
فيفي:وانت كمان يا حلوة
والكل قعد ومستنين ريم تنزل عليهم وفعلا ريم نزلت وهي لبسة فستان أسود قطن من غير برا ولا أندر وطيزها طرية اوي وحلمات بزازها بارزين وواضحين من الفستان
أسعد اول ما شافها كده هايج عليها جامد وزبره شد وداليا متابعة الموقف وكمان فضل ومحسن هاجوا على ريم اوي
ريم:ازيك يا طنط
فيفي:وهي بتسلم على ريم راحت شدت حلمة بزها وغمزة ليها وريم اعجبت بالحركة دي
ريم في بالها:الديوث قاعد هناك معجب بيا وشايف ابوه بيأكلني بعينه ازاي اراهن انه عايز يقلعني قدامهم وينكني
أسعد في باله:احححح بنت الشرموطة لابسة طقم يجنن مخليه ابوها وابويا هايجين عليها احححح انا بحب كده اوي انا ديوث على حريمي
محسن:سمعت طبعا بالي حصل لسليم العراف
فضل:اه عرفت بس معرفوش مين لحد دلوقتي بما ان الدنيا هادية
داليا:حصل ايه لسليم العراف
محسن:اضرب عليه نار واتصاب من يومين بس خرج
ريم:وعمار العراف كويس
محسن:اه كويس مفهوش حاجة
فضل:طب يلا نقوم نتغداء يا جماعة بس لسه هيقوموا الشغالة جابت رسالة لفضل
الشغالة:في شخص ساب لحضرتك الكارت ده
فضل:مسك الكارت وشافه وكانت دعوة فرح سيلين العراف ورامي العطار
محسن:خير يا فضل
فضل:سيلين العراف ورامي العطار فرحهم يوم الجمعة في البلد والعراف بعتلي كارت دعوة
فيفي:أكيد بعتلنا احنا كمان
ريم في بالها:فرصة جامدة جدا لان هشوف عمار
محسن:المهم يا فضل انا طالب ايد بنتك ريم لابني أسعد ايه رأيك
فضل:الرأي للعروسة يا محسن، ايه رأيك يا ريم
ريم وهي بتفكر:مش موافقة يا بابا انا وأسعد صحاب وبس
ودي كانت صدمة للكل حتى داليا مامتها بس فاكرين يوم علاقتهم السحاقية قالتلها ان أسعد ديوث ومش هيخاف عليا وداليا قلتلها فكري بدل ما تدبسي وده كان كله من ترتيب ريم انها تجيبه هو وأهله وتحرجوا قدام الكل وتنتقم منه
أسعد:ممكن استأذنك يا فضل باشا اكلم مع ريم على انفراد
قام أسعد وريم علشان يكلموا
أسعد:ممكن افهم رفضتي ليه مع اننا معجبين ببعض
ريم قربت منه ومسكت بتاعه:رفضت لانك ديوث، اه زبرك كبير وعجبني لكن مش بتحافظ على لحم حريمك وانا عايزة راجل اكون تحت رجله يفشخني ويحميني مش يعرص عليا فالاحسن اتلم بدل ما افضحك ولا نسيت يوم النايت كلوب لما قولتلك الواد بعبصني وانت ولا هنا بل بالعكس بتاعك وقف ودلوقتي ابوك كان هيأكلوني بعينه لاني نزلة بالفستان من غير اندر وبرا وقولت يمكن تنفعل او تضايق لكن برضو طلعت خول بتفكر في دياثتك وبس وانا محترمة مشاعرك وشخصيتك لكن منفعش لبعض يا أسعد
وريم سابت اسعد ورجعت دخلت الفيلا تاني
فيفي:ها يا ريم غيرتي رأيك
ريم:اسفة يا طنط بس انا وهو صحاب، منفعش اكتر من كده عن اذنكم
فضل:انتوا عارفين ان المهم عندي رأيها ولو هي موافقة مكنتش هلاقي احسن من أسعد بعتذر منك يا محسن
محسن:مفيش مشكلة يا صاحبي عادي نستأذن احنا بقي
بعد ما مشي محسن وهما واخدين على قفاهم من ريم بنت فضل
فضل:ممكن افهم بنتك رفضت أسعد ليه
داليا:معرفش اسألها انت اهي عندك فوق
فضل طلع لريم وخبط على بابها:ممكن افهم اللي حصل تحت ده حصل ليه
ريم:مش هكسف منك لانك ابويا اللي هتحميني بس يرضيك أجوز واحد مش بيخاف على حريمه
فضل باستغراب:مفهمتش قصدك
ريم ببجاحة زيادة:ديوث يا بابا فهمت كده
فضل:اي اللفظ ده وبعدين انت ايش عرفك بالكلام ده
ريم:انا مش صغيرة وبعدين هو اللي عمل حركات قدامي تبين كده
فضل:حركات ايه وبتاع ايه
داليا دخلت عليهم:لما خرجوا مع بعض من فترة في ولد عاكس ريم وكان بيتحرش بيها البيه بدل ما يضربه او يجيب حقها راح قالها ليه حق ما جسمك يجنن وهائج من الموضوع
ريم:فهمت بقي انا ليه رفضته
فضل:ما كان ممكن ترفضيه من قبل ما يجي ليه تحرجي اهله معاه
ريم:علشان يتربي ويعرف اني غالية وعايزة راجل يحميني مش راجل ديوث وهو حر في ميوله ومشاعره بس انا متناسبنيش الطريقة دي
خرج فضل بعد ما عرف الحقيقة من بنته بس كان مقرر هيسكت ومش هيفتح الموضوع تاني
داليا:عجبتيني لما نزلتي ليهم بالفستان من غير برا واندر
ريم بصوت واطي:انا اللي عجبتك ولا هيجتي على جسمي يا لبوتي
داليا بمحن:الاتنين يلا هسيبك بقي
عند ايفسون و ماسأل في المملكة
ماسأل:انت بتقولي ايه انت بتكلمي جد
ايفسون:للاسف بكلم جد ومفيش فرصة تمنع اللي هيحصل
ماسأل:لازم عمار يعرف مينفعش اخبئ عليه حاجة زي دي
ايفسون:ولو عرف مش هيقدر يعمل حاجة المكتوب مكتوب
انا بعد ما زهقت من الانتظار دخلت عليهم
انا:مش كفاية كده ولا ايه، لقيت ماسأل معيطة...مالك في ايه حاجة زعلتك
ماسأل:مفيش يا حبيبي ايفسون كانت بتحكيلي حاجة حزينة شوية
ايفسون:هتمشي امتي انت كده غايب عنهم حوالي يوم ونص
انا:احية تصدقي بنسي خالص موضوع فرق الزمن ده لما باجي هنا انا لسه سايبهم من كام ساعة
ايفسون:بالنسبة لينا هنا انت بقالك يوم ونص
ماسأل:هنمشي ولا لسه محتاج حاجة تانية
لسه هرد على ماسأل سمعت صوت مساعد اوزيس بينده على الشعب
خرجنا كلنا برة ولقيت اوزيس هيخطب خطبة للشعب
اوزيس:قوم عشيرتي ومملكتي انا اوزيس الثالث أعلن ان عمار العراف امير المملكة هو نائب الملك وبعد مماتي سيصبح ملك المملكة
انا قدام الكل:اتعهد لكم بالرعاية الكاملة
ايفسون:مبروك يا عمار، ولا عراف قبلك خد منصب زي ده
ماسأل:مبروك يا حبيبي
انا:يبارك فيكم، ما تيجي معايا يا ايفسون محتاجك في العالم البشري اكتر
ايفسون:عمار انا عندي 500 سنة يعني لو خدت الترياق هيبقي عندي في حدود40 او 50 سنة هبقي عجوزة يا عمار لكن انا هنا لسه شباب ههههههه
انا:على اساس اني مش عارف انك بتضيفي على الترياق خلطة الجمال مانت قولتلي ان ماسأل مهما تكبر هتفضل بملامح وجسم شابة وانا مش هيبان عليا العجز والكبر ابداً
ايفسون:سيبني افكر وهرد عليك قريب اوي بس لو عيشت في عالمك هيعيش بالشخصيتين يا عمار
انا:موافق فكري وقوليلي
حضنت ماسأل واتنقلنا في لمح البصر للسرداب مرة تانية
في القصر في عزبة العراف
لميس:عمار قال مش هتأخر وهرجع على طول وكل ده هو وماسأل مختفين بقالهم يوم ونص وكمان من غير حراسة
نهي:مش عارفة الصراحة انا بدأت اقلق
أسيل:وعدني مش هيتأخر واديه اتأخر اهو
هالة:احم طيب ما نسأل صخر يمكن يعرف حاجة
لميس:صح عندك حق وندهت لميس على صخر
صخر دخل:اؤامرك يا لميس هانم
لميس:من غير لف ولا دوران يا صخر عمار فين
صخر:اقسم اني معرفش عمار فين
أسيل:صخر عمار مختفي هو وماسأل بقالهم يوم ونص ومنعرفش عنهم حاجة وتليفونه مش بيجمع اصلا
صخر بيفكر مع نفسه:مادام ماسأل هانم معاه يبقي راحوا زيارة لاهلها متقلقوش مش هيطول عن كده زمانه جاي
انا من ضهره:هنفخك يا صخر ههههههههه
صخر:مليش دعوة أسيل هانم اللي قالت ههههههه
لميس جريت عليا هي وأسيل:كل ده بتغيب يوم ونص ومختفي عننا
وانا ملاحظ عيون هالة هتموت من القلق والفضول
انا:ما احنا كويسين اهو كنا بنزور أهل ماسأل ومسكوا فينا نبات هناك معلش، انتوا مسافروتش ليه
نهي:أسيل رفضت تسافر من غير ما انت ترجع الأول فقولنا نكسب وقت وبعتنا لمصممة الازياء تيجي وجت فعلا الصبح واخترنا كلنا التصاميم وهتوصل بكرة وتتظبط على جسمنا هنا كلنا
انا:كله اختار يعني
نهي:كلهم اختاروا حتى نعمة وبنتها قمر كمان
انا:يعني كده ناقص ماسأل بس اللي مخترتش الفستان بتاعها
ماسأل:مش مهم يا حبيبي هتصرف متشلش هم
هالة:أحم انا اخترت ليها واتمني يعجبها، وقامت هالة توري ماسأل صورة الفستان
ماسأل:جميل اوي اختيارك يا هالة وفعلا ده هيليق عليا وعلى بشرتي
هالة:لا هو من ناحية يليق فانت قمر اصلا وبشرتك بتنور لوحدها ههههههه
ماسأل:عيونك اللي حلوة يا هالة تسلميلي
انا:هالة عايزك في المكتب شوية بعد اذنكم يا جماعة
هالة بعد دقائق:ممكن ادخل
انا:تنوري اتفضلي اقعدي
هالة:خير عايزني في ايه
انا:انت اللي عوزاني وعمالة تسألي في نفسك كنت مختفي فين والفضول مجننك ههههههه
هالة بكسوف ودهشة:انت ازاي بقيت فاهمني بسرعة كده، هو انا واضحة اوي كده
انا:انت واضحة شوية، بس الباقي شطارة مني، على العموم احنا فعلا كنا عند أهل ماسأل بس هما مبيحبوش اجواء الحراسة والكلام ده وكمان الشبكة هناك وحشة فعلشان كده مبعرفش اتواصل معاكم
هالة:شكراً يا عمار على كل حاجة حلوة عملتها معايا لحد دلوقتي، من أول يوم شوفتك فيه وانت بتسعدني وبتساعدني مرة الشركة والفيلا ومرة الفرسة والفستان مع اشهر مصممة ازياء كده كتير بجد
انا:دي تاني مرة تشكريني فيها ياريت متكررش تاني لان مفيش شكر بينا الصحاب ولا ايه
هالة بحزن شوية:اه اكيد مفيش شكر بين الصحاب عن اذنك اسيبك ترتاح
في بيت راشد الجبالي (بلد العراف)
وصل حارس من عندي:معايا رسالة للحاج راشد الجبالي
الحارس نعمان:اداني وانا هوصلها بنفسي شكرا ليك
دخل نعمان للحاج راشد:بعد اذنك يا حاج في رسالة جاتلك
محمد راشد:بعد اذنك يا حاج هشوفها انا، فتحها ولاقي انها دعوة فرح سيلين ورامي العطار
راشد الجبالي:هو العراف عنده اخوات بنات..؟
نعمان الحارس:اه ياباشا عنده 3 بنات اخوات ومتجوز اتنين عرفت الكلام ده من البت اللي شغالة عندهم
راشد:تعرف تشتري البت دي يا نعمان ولا ايه
نعمان:حاولت كتير يا باشا انت عارف ان اللي بيخدم العرافين بيكون مخلص ليهم
سعاد مرات راشد:ناوي تروح يا حاج ولا ايه النظام
راشد:لسه مش عارف يا حجة بس هشوف لسه
محمد:من رأيي نروح على الأقل نفهم الدنيا وفي اليوم ده نخرج المعلوم الجديد ايه رأيك
راشد:بتفكر ياض صح كلامك هيكون مشغول في فرح اخته ومش هتبقي العين علينا
امنية مرات محمد:بس خلوا بالكم يمكن حاطط عين عليكم وخصوصا انه جيه فجأة البلد
محمد:اكيد هنخلي بالنا متقلقيش
راشد:اختك نور راجعة امتي من مصر
محمد:بكرة هتوصل البلد يا حاج متقلقش مانت اللي سمعت كلامها انها لازم تكمل تعليم في مصر
راشد:ايوة بنتي لازم تكمل وتكون ست البنات كمان
في بيت محسن ضابط الأمن العام
فيفي:احنا ابننا يترفض ومن مين بنت داليا المعفنة
محسن:غريبة بجد الراجل من يومين بيقولي باين بيحبوا بعض وعايزين بعض ووافق تقوم البت هي اللي ترفض
أسعد بيستهبل:خلاص بقي هي حرة هي قالتلي انها شايفة اننا صحاب وبس
كريستين:أكيد في حاجة غلط البت مش هتعمل كده الا لو ابنكم عامل ليها حاجة
أسعد:معملتش حاجة لحد هي اللي مش عايزة خلاص تغور هتيجي 1000 واحدة غيرها
فيفي:ابني كل البنات تتمناه وتغور بنت داليا ويجي غيرها
كريستين:وانا بقولكم ابنك مخبئ حاجة انا قائمة اغير هدومي
محسن:تفتكري مخبئ حاجة فعلا، ليكون البت عرفت انه بينكم حاجة
فيفي بحذر:أكيد لا، أسعد مش عبيط علشان يطلع سر برة البيت انا هكلم معاه
قامت لفيفي وراحت لأسعد وخبطت عليه الباب ودخلت لقيته بيغير وواقف بالبوكسر
أسعد:ايه يا مزة في حاجة ولا ايه
فيفي:قولي الحقيقة حصل ايه يأما مش هتلمسني تاني
أسعد خاف خصوصا ان امه شخصيتها قوية وهتنفذ كلامها وحاول يكدب عليها بس خاف تكون ريم حكت ليهم حاجة في بيتها وطبعا الكلام ممكن يتفتح
أسعد:هقولك بس سر بينا، كنا في مرة في نايت كلوب وواحد بعبصها ولما حكتلي قولتلها عادي ما جسمك اللي جنان وهيجت على الوضع ده وهي لاحظت زبري وعرفت ميولي
ولما خرجنا للحديقة واكلمنا النهاردة مسكت زبري وقالتلي هو كبير وعجبني بس انت ديوث مبتخافش على لحم حريمك وانا عايزة راجل اكون تحت رجله يفشخني ويحميني مش يعرص عليا
فيفي بصدمة خفيفة:وانت فعلاً ديوث
أسعد بكسوف:نزل وشه في الأرض وسكت
فيفي خرجت من الأوضة وهي مصدومة شوية ازاي أسعد يبقي ديوث وفي نفس الوقت بينيكها بالطريقة دي طب معني كده هو ديوث في وقت معين ولا هو على طول كده بس انا مش ملاحظة
محسن:ها قالك حاجة مهمة
فيفي:لا مقاليش حاجة، قالي انها قالتله احنا صحاب وخلينا صحاب احسن
محسن:طيب يلا علشان ننام
فيفي:لا انا كسي تعبان هدخل انام مع أسعد وانت نائم في الاوضة
محسن:احا وبنتك اللي جوا دي مش خايفة منها
فيفي:كسمها مادام جوزي عارف وديوث عليا يبقي براحتي
قامت فيفي دخلت على أسعد الاوضة وهي لبسة لانجيري يدوب مغطي كسها بالعافية
أسعد:واااااااو ايه الجمدان ده
فيفي:تعبانة قولت أجي لجوزي حبيبي يريحني
أسعد شدها عليه وقطع اللانجيري واتنطرت بزاز فيفي امه وهجم على امه وبدأ يرضع ويمص في بزازها وهو حاضنها بين ايده وايده شغالة تحسيس على كسها المبطرخ والحلو ده
فيفي:اااااه براحة مش هطير من ايدك قدامنا الليل براحتنا ااااااااااه
أسعد:وطي صوتك كريستين وبابا برة
فيفي:ابوك عارف اني داخلة اتناك منك وهو اللي لبسني اللانجيري ده، خلى اختك تسمع وتيجي تشوف امها تعبانة ازاي
كريستين في اوضتها:احا ده صوت اهات ماما معقولة بابا قوي اوي كده عليها هقوم ابص عليهم
خرجت كريستين من الاوضة وعدت على اوضة النوم بتاعت أمها وأبوها لقيت الباب متوارب وابوها لوحده بس اتصدمت من النظر
أبوها مشغل شاشة التلفزيون على أوضة اخوها وهو بيرضع من بزاز امها وقاعد بيلعب في زبره
فلاش باك
فيفي:بقولك ايه يا محسن عايزك تشتري كاميرات متبنش خالص وتكون بجودة عالية وصوت كمان
محسن:هتعملي بيهم ايه
فيفي:هاتهم وهتعرف بعدين
محسن بعدها بيومين جاب الكاميرات ولقي فيفي بتقوله هنركي واحدة في اوضة أسعد وواحدة في اوضتي وواحدة في اوضة كريستين
محسن:ليه ده كله
فيفي:علشان تتمتع يا ديوثي لما اقولك رايحة اتناك من ابوك تقعد تتفرج هنا ولما تكون في الشغل تتفرج علينا بث مباشر
محسن:احا فكرة جامدة اوي
نرجع من الفلاش باك
كريستين:ابويا بيتفرج على امي واخويا ومستمتع اوي كده احا انا طلعت عيلتي شراميط وانا اخر من يعلم
ده كويس ان ريم رفضت أسعد مش معقولة زبر أسعد كبير وضخم عكس بابا صغير بس واقف وحلو برضو طب اعمل ايه دلوقتي انا هجت اوي
بس كريستين مستنتش تفكر فتحت باب اوضة ابوها ودخلت
وقربت منه ومسكت زبره
محسن:كريستين انت بتعملي ايه عيب كده
كريستين:شششش مش عيب، امال اللي ماما بتعمله دلوقتي قدامنا ده اسمه ايه
محسن مكسوف:ماما تعبانة وبترتاح من ابنها
كريستين:وانا بابايا تعبان وعايزة اريحه سيبني بقي وحطت رأس زبره في بوقها
محسن:اااااه يا حبيبتي تعبان اوي ااااااه مصك حلو يا صغيرة
كريستين:عمالة تمص وتلحس في زبر محسن وتقوله كل ده وصغيرة مبسوط يا بابا وهي ماما بتتناك من اخويا وانا بمصلك زبرك
محسن:اااااه مبسوط اوي يا حبيبتي
كريستين:زبرك شادد يا بابا امال ماما بتقول عليه ليه انه صغير
محسن باحراج:اصله هايج لان بنتي حبيبتي بتمصلي حلو اوي
كريستين بصت على الشاشة لقت فيفي نامي دوجي ووشها للكاميرا وأسعد بيرزع زبره فيها وهاريها وهي بتطلع اهات وبتشد في بزازها
كريستين قوم معايا عندي فكرة تعال يا بابا ومسكت محسن من زبره وخرجوا من الاوضة ودخلت كريستين على فيفي
فيفي:احا كريستين هفهمك كل حاجة بس لسه بكمل لقيت محسن قالع وكريستين جيباه من زبره
كريستين:احنا جايين نتمتع معاكم في اعتراض يا ماما
فيفي:لا تعالى يا حبيبتي، احا يا محسن زبرك شادد كده ليه
أسعد:متكسفش يا بابا تعال ادخل ماما جسمها صاروخ
محسن:شادد من مص كريستين ليا بقالها 5 دقائق بتمصلي
فيفي:احا 5 دقائق ومجبتش ده انت اتطورت اوي بركاتك يا كريستين
أسعد:وانا مش عاجبك ولا ايه خدي في طيزك يا لبوة انت وفضل يرزع في فيفي واتغاظ من كلامها
كريستين كانت قلعت هدومها وظهرت بزازها وكسها ابو شفرات كبيرة
أسعد:احححححح يا كريستين كسك زي كس ماما
كريستين:متقلقش يا قلبي هتفتح منك انت بس دلوقتي سيب بابا يرضع ويلحسو
محسن:نزل على كس كريستين بنته وبدأ يلحس فيه ويأكل شفراتها الكبيرة وهي بتشده من شهره وبتصوت تحت منه
فيفي:اااااه براحة يا أسعد، تعال يا محسن جمبنا هنا واديني زبرك امصه وادوق وهو شادد كده
وفعلا محسن و وكريستين قربه وبدأت فيفي تمسك زبر محسن وهو أسعد بينيك طيزها وبدأت تمص وتلحس فيه ومستغربة ازاي محسن مجبش لحد دلوقتي
محسن:ااااااه يا فيفي براحة هجيبهم كده
فيفي:ما انا عايزك تجيبهم يا ديوث انت وابنك بس الفرق ابنك عنده زبر لا يقاوم
كريستين:ااااأاااه كنت متأكدة ان ريم عارفة حقيقتك بس سيبك منها احنا أولة بيك وكسي البكر تحت أمر زوبرك ولا ايه يا بابا
محسن وهو هايج:ببراحتك يا قلب بابا عايزة اخوكي يفتحك
كريستين:اه عايزة أسعد يجوزني واكون مراته التانية زي ما ماما مراته الأولي وانت تتفرج علينا وتضرب عشرة او نمصلك مش انت بتحب كده يا بابا
محسن هايج وكان بيجيبهم في بوق فيفي:ااااااااه بجيبهم يا فيفي ااااااه انا ديوث عليكم يا قلبي وأسعد ينيكم بزبره اااااااااه
قام محسن من على كريستين وزبره كان نام
فيفي:تعالي يا حبيبتي أحسلك انا لان ابوكي خلاص جاب اخره ده النهاردة طول اوي
أسعد:اه الحسي كسها يا ماما وكلي شفايف كسها ااااااااه يجنن
فيفي غيرانة:احا وانا اللي كسي وحش ولا ايه
كريستين:متغيريش يا ماما بس انا بكر انت محفورة يا قلبي هههههههه
فيفي:هههههه هوريكي المحفورة هتعمل فيكي ايه يا كلبة
أسعد:ااااااه هجيب يا ماما اجيبهم فين
كريستين:تعال هاتهم في بوقي انا عايزة أدوق لبنك
وفعلا قام أسعد جابهم في بوق اخته وفيفي عمالة تحسس على جسم كريستين وعجبها جسم بنتها اوي وبدلوا من شفايف بعض اللبن لحد ما كريستين بلعته كله
في فيلا نديم السيوفي
سعيد السواق:نديم بيه جالك ظرف من شوية ياباشا اتفضل
نديم اخذ الظرف ودخل الفيلا
داليا:نورت يا حبيبي كنت فين كل ده
نديم:كنت في الشركة امال خديجة فين
خديجة وهي نازلة:انا هنا ياباشا انت اللي فين كل ده
نديم:كنت بظبط المخازن علشان نستقبل البضاعة الجديدة يا حلوة
داليا:اي اللي في ايدك دي
نديم:معرفش سعيد لقيته بيدهاني وبيقوله الظرف ده جالك
خديجة:وريني كده وفتحت خديجة الظرف لقيته دعوة فرح سيلين ورامي العطار وان الدعوة جاية بأسم عمار العراف، ايه الحظ الفشيخ ده
نديم:في ايه خير
خديجة:العراف بعتلنا دعوة فرح اخته من رامي العطار يعني دي احسن فرصة اقرب منه واتعرف عليه لازم نروح
داليا:لسه مصممة على اللي في دماغك
خديجة:اه ومش هيتغير اعملوا حسابكم الفرح الجمعة ومسافرين عزبة العراف
نديم:بس هنروح بحراسة
داليا:بتقولك فرح حراسة ليه هو السواق وكفاية اوي
الخميس قبل الفرح بيوم
انا في مكتبي قاعد بشوف شغل الشركة ولقيت مكالمة تليفون جيالي من برة
انا:الووو مين
الصوت بيكلم انجليزي:العراف معايا
انا:ايوة انا عمار العراف
الصوت:معك الملكة فرح ملكة البرازيل يا عراف
انا:اهلا وسهلا أقدر اساعدك ازاي
فرح:اهلا بيك محتاجين ناخد معاد ونقابلك يا عراف انا وكم شخص تاني
انا:اليومين دول مش فاضي تماما عندي فرح اختي بكرة
فرح:مبارك لها، ما بتعزمني يعني أجي الفرح انا وهما
انا:تنوروا الفرح في انتظاركم
قفلت المكالمة وانا عارف ان دول الاشخاص بتوع انجلترا لما سافرت هناك وطلبوني للسفارة وانا رفضت وقولتلهم اللي عايزني يجيلي
عمي سليم:مين فرح دي يا عراف
انا:ملكة البرازيل يا عمي طالبة تشوفني وتقعد معايا هي وجماعة انجلترا
سليم:كويس اديك عزمتهم عل الفرح
انا:كله تمام وكل الحراسة تمام
سليم:متقلقش كل حاجة اتظبطت وكله تمام
صخر استأذن انه يدخل:عمار، هالة هانم طالبة تقابلك
سليم:طيب هقوم انا بقي اشوف مخازن السلاح والدنيا ماشية ازاي
هالة بعد خروج سليم:اسفة لو بعطلك بس محتاجك ضروري
انا:مفيش عطلة ولا حاجة قوليلي في ايه
هالة:المحامي كلمني وبيقولي ان الشركة لازم يتم نقلها في اقرب وقت لان كده احنا متأخرين في تسليم طلبيات كتير
انا:وايه المشكلة ما تنقلي الشركة مستنية ايه
هالة:عمار انت جبت المبني وانا ملحقتش حتى اشوفه، كنت ناوية اجي اقعد هنا يومين وامشي بقالي اسبوع هنا هههههه
انا:ومين قالك ان المبني مبخلصش واتوضب كمان بقاله يومين الصور اهي يا هالة وفتحت اللاب توب وورتها الصور لما وصلتني على الميل من المهندس
هالة مبهورة:عمار انت بني ادم طبيعي ولا ملاك ولا ايه بظبط
انا:بني ادم طبيعي يا هالة ههههههه
هالة:ليه عملت كده بجد يا عمار انت بتهزر كفاية مصاريف، سيبني اعمل حاجة واصرف انا عليها
انا:عجبك الديكور ولا نغيره
هالة قامت تقرب من المكتب وبتشوف الصور:عجبني بس ده تحفة بجد ونفس ديكور الفرع الرئيسي القديم لا ثواني كده، انت عرفت منين ديكور الشركة القديمة
انا:العراف بيعرف كل حاجة يا هالة المهم انك مبسوطة وبلغي المحامي ينقل الاجراءات والاوراق تخلص في أسرع وقت شركتك جهزت واتسجلت كمان
هالة بدون سابق انذار:حضنتني جامد، احممم انا اسفة يا عمار بس من كتر الفرحة ممسكتش نفسي
انا:مفيش داعي للاسف مبروك الشركة وكمان الفيلا جهزت واتفرشت باحدث موديل والخيل وصل القاهرة كمان النهاردة الصبح وموجود في العزبة بتاعتنا اللي في الصحراوي، وفي اخر مفاجاة وخلاص كده
هالة:في ايه تاني كفاية كده بجد
انا:اخرجي برة عند صخر هتلاقيه مستنيكي بحاجة خديها منه وانا جاي وراكي
هالة:حاضر
فلاش باااااااك
انا:لميس عايز اكلم معاكي انت وماسأل
لميس:خير يا عمار مش مرتاحة للقاعدة دي
ماسأل:قول يا عمار وسيبك من الهبلة دي
انا:انا عارف انكم بتحبوني وبتغيروا عليا جامد من اي حد حتى من أسيل بس عارف انكم مش بتكلموا علشاني وكمان لان أسيل اختي
لميس:بظبط يا حبيبي
انا:من اول يوم جت في هالة هنا وانتوا غيرانين جامد وخصوصا انت يا لميس مع اني مكنتش بفكر فيها بالشكل ده نهائي بس تصرفات هالة كانت جدعة وعلشان كده انا ساعدتها وجبتلها الحاجات كهدية
ماسأل:حبيتها يا عمار
لميس:نعم بتقولي ايه حب مين، ده بتاعنا وبس
انا:لا يا ماسأل محبتهاش، بس هي بتحبني وباين اوي عليها وعلشان كده جيت اكلم معاكم الأول المفروض عيدميلادها يوم الخميس توافقوا نعمل ليها عيدميلاد صغير وكمان اشتري ليها عربية هدية
ماسأل وهي فاهماني:موافقة يا حبيبي انت عارف اني بحبك ومهما يحصل انا عارفة انك بتحبني
لميس:مش هكون الوحشة اللي هترفض يا عمار، انا بحبك واحترمت انك جيت تأخد رأينا أعمل اللي تحبه يا حبيبي
رجوع من الفلاش بااااااااك
برة قدام القصر خرجت هالة
هالة:صخر عمار قالي اخد منك حاجة
صخر:اتفضلي وادها صخر علبة قطيفة
فتحت هالة العلبة لقيته مفتاح عربية اودي احدث موديل من كيو 8 تمنها حوالي 5 مليون
هالة:نعم اسفة مش هأخد العلبة دي ولسه بتلف علشان تدخلي لقيتني وراها، عمار مش هأخد الهدية دي
انا:ولا اكني سامع حاجة خدي المفتاح وجربي عربيتك الجديدة يا هالة كل سنة وانت طيبة مش النهاردة عيدميلادك
هالة بفرحة:انت عرفت منين انه النهاردة، عمار بجد مينفعش دي غالية
انا:كل واحد وقيمته في الهدايا يا هالة وانا لاني العراف فالهدايا بتاعتي غالية وقيمة للناس القيمة عندي
وروحت نديت على لميس وماسأل
ماسأل:نعم يا حبيبي
لميس: نعم يا حبي انت
انا:اتفضلوا العلبتين دول انتوا كمان
ماسأل:فتحت لقيت مفتاح عربية بي ام دبليو اكس 7 احدث موديل ب8 مليون
لميس:فتحت لقيت مفتاح عربية بورش 911 اخر موديل ب6 مليون
ماسأل:انت بتهزر صح ليه كلفت نفسك جامد كده بحبك اوي
لميس:دي عربية احلامي يا عمار شكرا اوي يا حبيبي بجد
انا:مبروك عليكم شيل الكفرات من على العربيات يا صخر
وظهرت وقتها ال3 عربيات ومكتوب على كل عربية بستيكر مبروك عليكي تتهنئ بيها يا غالية
هالة بينها وبين نفسها فرحت اوي بكلمة غالية وحسيت ان عمار بدأ يحس بيها وكل افعال عمار بتدل وتبين انه مهتم بيها
أسيل والكل:سقفوا وصفروا وباركوا للبنات وكمان عيده على هالة لأنه عيدميلادها
انا:هديتك يا عروسة اتفضلي
فتحت سيلين العلبة وكان طقم الماظ كامل بكل حاجته
سيلين:احيه جميل اوي يا عمار بس ليه كلفت نفسك جامد كده
انا:مفيش حاجة تغلي عليكي يا قمر انت
أسيل بقمصة:انت ناسيني خالص بس ماشي ماشي
انا:مقدرش انساكي يا قلبي انت وادي هديتك وكانت هدية أسيل عقد الماظ رقيق بناتي
وكمان نهلة عديتها نفس أسيل بظبط وكمان نهال خاتم الماظ بناتي ده غير هدايا نهي وسوزان ونبيلة كان لكل واحدة فيهم اسورة الماظ وعمتي ايمان وباقي العيلة كانت الهدايا بتاعتهم مختلفة عن الباقي مش مهم نقولها
الكل في نفس واحد:يخليك لينا يا عراف
سلوي:انا مش عارف اشكرك ازاي انت بجد ونعمة الصديق والصاحب الجدع
انا:عيب كده احنا بقيتا أهل مش مجرد صحاب وبس، يلا بقي الكل ينام لان بكرة يوم طويل
يوم الفرح في قصر العراف الساعة 6 مساء
انا في مكتبي:بقولك يا عامر بلاش الفريق يجي لان وشوشهم هتتعرف
عامر:احنا خلاص داخلين عليك يا عمار انت بتهزر متقلقش
انا:ماشي يا عامر، بس عايزكم مفتحين عينكم كويس اوي
أسيل دخلت عليا:مش كفاية شغل بقي النهاردة الفرح يا باشا كلها ساعتين ويبدأ والمعازيم قربت تيجي هتجهز امتي
انا:تعالى يا لمضة انت، هطلع اجهز دلوقتي، صخر عامر داخل عليك اول ما يجي يستنوني في المكتب كلهم
صخر:اؤامرك
طلعت الاوضة عندي وكانت فاضية ماسأل ولميس بيعملوا شعرهم في اوضة تانية مع الكوافيرة والميك اب ارتيست
دخلت خدت شاور تمام وظبط دقني وشعري وخرجت لبست بدلتي وكالعادة مجسمة على جسمي وقميص أبيض ومن فوقه صديري والجرافتة ورشيت برفاني المعتاد وكل حاجة بقيت تمام وخدت سلاحي في جمبي
ولبست دبلة جوازي نفس لون الساعة
وخرجت من الاوضة لقيت أسيل في وشي
أسيل:واااااااااااو هو انت العريس ولا ايه
انا:مش للدرجادي يا حلوة انت، فستانك يجنن
أسيل:بجد عجبك الفستان
انا:عجبني اوي
أسيل:طب يلا تعالى خد مراتاتك الاتنين علشان تنزلوا الساعة بقيت 7 ونص والمعازيم اغلبها وصل
قربت من اوضة ماسأل ولميس وخبط عليهم
نهي:أصبر متدخلش
لميس:فتحت الباب وخرجت
انا:ايه الجمال ده فستانك حلو اوي ومحليكي بزيادة وبوستها من شفايفها
لميس:عمار كسفتني، انت اللي مُز اوي وكده هتخطف الانظار من رامي وانا بغير عليك ههههه
ماسأل خرجت بعدها:وزي مانتم عرفين ماسأل بشرتها افتح من لميس وحرفيا بيضاءها بينور وكان فستانها اسود مخليها فرسة قدام عيني
انا:تسمحيلي اجوزك يا استاذة
ماسأل:اسفة متجوزة ارجل راجل في حياتي كلها بحبك
انا:وانا كمان بحبك يا قمر انت وبوستها من شفايفها هي كمان
يلا بينا ونزلت بيهم لتحت ولقيت هالة وعامر والفريق والناس القريبة مني فقط اللي جوا القصر والباقي برة في القاعة
إيلا بينها وبين نفسها:يخربيت جمالك يا عمار نفسي فيك اوي، ولا مرتاتك بجد قمر خصوصا ام فستان اسود
هالة بينها وبين نفسها:قمر بجد يحميك ليا، بس كان نفسي اكون معاهم وانت نازل بيا بس هتحصل قريب انا حاسة بكده
انا:أهلا بيكم جميعا في بيت العراف النهاردة فرحة اختي سيلين الجميلة واستأذنكم أطلع اجيبها لعريسها
رامي:بسرعة يا عراف لاني مستعجل ههههههه
انا:هنفخك يا رامي ههههههه
طلعت لاوضة سيلين وكان نهي معاها هي ونهلة وأسيل وخبطت الباب عليها وخرجت حور العين من اوضتها وكانت قمر بجد
انا:يابخت رامي بيكي ميستاهلكيش يا قمر انت ههههه
سيلين بكسوف:انت اللي عيونك حلوين يا حبيبي
أسيل ونهلة:احنا هنا على فكرة
نهي كان فستانها خطير وحلو اوي عليها وعلى سنها بس معرفتش اعاكسها قدام البنات بس غمزت ليها وهي فهمت
خدت سيلين ونزلت عندهم تحت وقبل ما اسلمها لرامي
انا:قدام الكل يا رامي، انا العراف وقت الغضب هتزعل مني جامد انا بديك قطعة من قلبي وروحي لو في يوم زعلتها أعرف انك هتموت تمام يابن العطار
رامي بثقة:تمام يا عراف اوعدك مش هزعلها وهحافظ عليها جوا قلبي وعيني واستلم سيلين وخرجوا للقاعة وحوالينهم الاهل والحراسة
صخر:هتدخل دلوقتي يا باشا ولا شوية كده
انا:انت بتقول لمين ياباشا
صخر:ههههه قصدي هتدخل دلوقتي يا عمار ولا شوية كده
عامر:ركز يا صخر مادام معتبرك صاحبه يبقي تقوله يا عمار
انا:وانت مش ناوي تعترف للناس بالحقيقة يا بجح بقالك سلسلة كاملة ومش راضية تقولهم
عامر:هنعلنها في الفرح ههههههههه
إيلا:تعلنوا ايه بظبط انت وهو
مونيكا:اوعوا تكونوا شواذ ههههههههههه
لقيت هالة جمبنا وبتضحك:هههههههه اسفة بس رجعت اجيب حاجة سمعتكم بالغلط
عامر هياكلها بعينه:مش هتعرفنا ولا ايه يا عمار
انا:مش لازم تتعرف لانها خط أحمر واتعدل هههههههه
هالة بكسوف:زي ما عمار قالك كده انا خط احمر وعلى العموم انا هالة المحمدي
عامر:هما كل صحاب شركات التجميل والازياء حلوين كده
إيلا:شكلك ناوي تدفن هنا يا عامر مش قالك خط احمر يا ذكي هههههه
انا:سيبيه خليه براحته علشان لما اعاقبه ميعيطش هههههههه
عامر:مش هتعرف تعمل حاجة واركن شوية بقي ههههههه
إيلا وهالة استغربوا هو ليه عامر بيكلمني كده
انا:ماشي يا عامر، يلا يا صخر هتيجي يا هالة ولا هتكملي سماع الغزل
هالة:لا طبعا جاية معاك
الكل اجمع في المكان بتاعه وعلى كل طرابيزة اسم العيلة بتاعتها وكمان عيلة راشد الجبالي جت وكل عيلة ليها دور معنا جت الفرح
دخلت انا القاعة وكان التصميم ان في طربيزة بالعرض في اخر القاعة قدام كوشة العريس والعروسة وعندها حراسة وعلى الطرابيزة دي مراتاتي الاتنين وامي واخواتي البنات وقعدت معاهم هالة وانا في النص
صخر:الطاولة جاهزة يا باشا
دخلت القاعة وسط الحراسة واي حد عايز يسلم عليا الحراسة بتمنعه من انه يقرب حتى والمفروض حصل تأمين لاي معزوم دخل ولو كان معاه سلاح او حاجة اتأخدت منه
اول ما قعدت دخل عليا جمال قمحاوي وعيون خضراء واحدة تقول انها ملكة فعلا وهي فعلا الملكة فرح
الملكة فرح:مساء الخير يا عمار بيه بتعرفني ولا
انا:أهلا بيكي يا ملكة فرح نورتي الفرح
الملكة فرح:منور بيك يا عراف بنحكي في وقت تاني حبيت أسلم عليك فقط وابلغك سلام باقي الجماعة
بعدها بشوية دخل عليا فضل ومراته وبنته
فضل:مساء الخير يا عمار بيه
انا:نورت يا فضل انت وعيلتك
داليا:بنورك يا عمار بيه
ريم بانبهار:بنورك يا عمار بيه
بعدها دخل محسن وعيلته وحصل نفس الكلام زي اللي مع فضل
في طرابيزة الفريق
إيلا:غريبة الملكة فرح وجماعة هنري بتعمل ايه هنا
سارة:ما دي الجماعة اللي كانت عايزة عمار يروح لهم واحنا في انجلترا
مونيكا:اكيد ناس مهمة اوي وعايزين شغل مهم وخصوصا الملكة فرح
عامر:يمكن لسه هنشوف
إيلا:انت تسكت خالص، انت زودتها اوي مع عمار واحنا جوا وقالك هالة خط احمر وانت بتستفزه قدمها
عامر:إيلا انا كنت بهزر معاه وهو عارف كده وبصراحة هالة جامدة اوي
سارة:غريبة كمان ان عمار مقعدها معاهم مع ان دي طربيزة العرافين
بعد شوية دخل عليا نديم السيوفي
نديم:مساء الخير يا عراف شكرا لدعوتك
انا:اهلا يا نديم ولا تحب اقولك يا رئيس التفاحة الحمراء
نديم بقلق:اللي يعجبك يا عراف، اعرفك بنتي خديجة ومراتي داليا
خديجة وهي مندهشة:مكنتش متوقعة انك صغير فالسن كده
انا:ليه يا خديجة مع اني اعرف عنك كل حاجة وانت معرفتيش عني حاجة خالص
خديجة بخوف بس مبينتش:عادي اللي يتعرف غير اللي يتقال مبروك للعروسة
داليا:زي ما سمعت عنك بظبط كاريزما وهيبة يا عمار بيه
انا:نورتوا
بعدها دخل عليا الجبالي وابنه
راشد:مبروك يا عراف
انا:شكرا يا راشد نورتوا اتفضلوا
في مكان برة قاعة الفرح بس في العزبة
صوت:احنا جاهزين يا باشا ونقدر نضرب الهدف و واضح لينا
جنكيز (التنين):كويس اوي اجهزوا وبعد 10 دقائق من دلوقتي عايزكم تضربوا الهدف بوضوح وركزوا
صوت:اؤامرك يا باشا مع السلامة
عند جنكيز التنين بعد ما قفل المكالمة
اكتشا:خير ياباشا بكلم مين وبتقوله هدف وركز
كولكان:نسينا نقولك صحيح مش احنا النهاردة بعتنا ناس مسلحة لفرح اخت العراف
اكتشا بقلق:ومين الهدف اللي هيموت
التنين:هتعرفي مع باقي الناس انا طالع اوضتي
وقام كمان كولكان خرج استغلت اكتشا الفرصة وقامت تتصل على رقم مصري هي على تواصل بيه بعد ما التليفون رن كتير
اكتشا:مبتردش ليه في حاجة مهمة اوي حياتك في خطر
انا:ليه يا اكتشا في ايه بظبط
اكتشا:في حد هيتقتل من عندك والرجالة محاوطة المكان معرفش مين الهدف بس أعتقد الهدف مش انت الهدف حد تاني
انا:جهزي هدومك واهربي من عندك اول ما تعرفي معني انك متعرفيش بالاغتيال من بدري يبقي بيشك فيكي سلام يا اكتشا مستنيكي
انا نديت صخر:في عملية اغتيال لحد مننا ومعرفش مين الهدف
صخر:احنا مامنين الدنيا كويس
انا:في قناصة يا صخر مركز علينا دلوقتي من غير ما تلفت الانتباه حاول توصل للقناصة بأسرع وقت قدامك 10 دقائق
عامر قام وجالي:في حاجة ولا ايه
انا:إيلا معاهم الجهاز صح اندهالي بسرعة بس براحة
ماسأل:في ايه يا عمار في حاجة
انا:لا مفيش متقلقيش زي مانتوا قاعدين
هالة قامت وجاتلي هي كمان وكانت إيلا داخلة عليا
إيلا:في ايه قولي
انا:في اغتيال هيحصل لحد من عيلتي بعد 10 دقائق ولسه جايلي الخبر حالا والمرادي الهدف مش انا ده احتمال كبير عايزك تحاولي تعرفي اشارة سلاح القناص او اشارة موبايله على بُعد قد ايه من هنا بس بهدوء لاننا متراقبين أكيد
هالة:يا نهار اسود ما تدخل العيلة جوا طيب مستني ايه
انا:لو عملت كده هلفت النظر ووقتها الضرب هيشتغل ومش هعرف احميهم كلهم
صوت المسؤول عن القاعة:نحب نرحب بالعراف الكبير وييطلع لينا هنا على الستيدج ويرقص رقصة مع مراته والعريس والعروسة
انا في سري:مش وقتك خالص يخربيتك
روحت عند ماسأل ولميس وخدتهم هما الاتنين وطلعت بيهم على الستيدج وبدات ارقص مع لميس وبعدين ماسأل وبعدين لميس وهكذا والكل كان مبسوط
عامر:عرفتي حاجة يا إيلا
إيلا:عامر المرادي في جهاز تشويش جامد ومعرفتش اوصل ليه
صخر:معرفناش عنه حاجة بس كده لازم نتصرف
عامر:صخر أمن العيلة على الطرابيزة كويس اوي وابعت حراسة حوالين المسرح عند عمار ومراتاته
صخر:اسف يا عامر بس الاؤامر باخدها من العراف
عامر بغضب:انا اخو عمار يا صخر نفذ الأمر بقولك
إيلا:انت ايه انت بتكلم جد انت اخو عمار العراف
عامر:مش وقت اندهاش يخربيتكم
بس في اللحظة دي صوت القاعة اتفصل بسبب عطل وركزت مونيكا مع صوت الهدوء وسمعت صوت تعمير القناصة
مونيكا:كله يخرج سلاحه بسرعة القناص هيضرب يا إيلا صخر ابعت الحراسة حالا
بس الحلو مبيكملش ولسه الحراسة بتقرب مني وصلت ضربة القناص لعندي على المسرح
هالة:عمااااااااااااااااار الحق
ماسأل:عمار الحقني لميس فوقي يا لمييييسسسسسسس
انا:لميس ليه وقفتي قدامي ليه
لميس:نصيب يا حبيبي ومكتوب ولازم هنشوف المكتوب انا بحبك اوي وكانت اسعد سنتين في حياتي وانت جوزي حبيبي اوعي تنساني يا عمار
انا:اسعاف بسرعة يا صخر اسعاااااااااف
لميس:مفيش وقت يا حبيبي ركز معايا انا بموت خلاص خلى بالك من نفسك بحبك
انا:لميس فوقي يا لميس يا لميس متسبنيش انا بحبك ومقدرش من غيرك يا لميس
نبيلة:لميس يا حبيبتي لميسسسسسس واغمي عليها
عامر:احموا العراف فورا ودخلوا العيلة كلها القصر بسرعة
هالة وهي منهارة بتشد ماسأل:قومي يا ماسأل قومي يلا
صخر:عمار لازم تدخل فورا القصر منعرفش الهجوم وقف ولا لا
انا بعصبية:ابعد يا صخر احسلك ابعدوا كلكم وشيلت لميس على ايدي وخرجت بيها ودخلتها البيت
تليفوني بيرن ورديت
الصوت:هههههههههههه المرادي عرفت أقهرك كويس اوي كل مرة تفلت من الموت بس المرادي موتلك حد من حبابيك وده ثمن مارتن ونوح يا عراف
انا:مش هسيبك يا جنيكيز مش هسيبك وهتشوف
هالة:الحقوووووو عمار وقع عمااااااااااار
أسيل وماسأل:عمار فوق يا عمار اسعاف بسرعة يا صخر
النهاية
التعديل الأخير بواسطة المشرف: