ق
قيصر ميلفات
عنتيل زائر
قصة من ::_
الكاتب (( قيصر العنتيل ))
صباح الخير او مساء الخير علي حسب المشاهده للقصه
انا عارف ان ممكن تكون القصه مش عجبه ناس كتير بس هكمل باذن **** للي بيدعموني
السلسله دي هتكون التانيه ونسبة المشاهد فيها 65%
حقيقه و35% اضافات
الجزء الاول
الانتقام مفيش له حدود حتي لو كنت انت طيب المهم تاخد اللي انت عايزه من الدنيا دي حتي لو من اقرب الناس ليك
يلا نبداء عشان كده انا اتاخرت عليكووو
وهبداء من نهاية الجزء العاشر من السلسه الاولي
فاجئه لقيت عماد بياخد طالقه في كتفه من الجثث اللي ميته علي الارض
ووقع عليا وكله ددمم
عماد: محمد اللحقني اخت طلقه
انا: اسعاف يا سبع بسرعه ويا بهايم ابعدوو كده اخت العربيه وسايق يلا ونص ساعه ووصلت المستشفي والحراسه معايا
ووصلت المستشفي و اخدوه مني وكنت هدخل معاه العمليات محمود صحبي جه
محمود : اي حصل يا محمد
انا: دخل علينا عربيات ونزلوو فينا ضرب بس الحراسه بتاعتي خلصت عليهم وحد كان لسه عايش ضرب عماد طالقه في كتفه
محمود: خير باذن **** يا محمد ربع ساعه وهيخرج
باذن **** يا محمود الفون رن وكان خليل .....
انا: ايوه يا خليل بيه خير
خليل: انتم بخير يا محمد بيه
انا: خير اي بقا يعني تقولي متامن عليك انا واخويا ومعرفش اي واجي اشوف كنا هنموت
خليل: مش معاليك بخير يا محمد بيه يعني
انا: اه بخير اوي خلاص المره الجايه هكلمك من المقابر
سلام انا اخويا بالعمليات
محمود: محمد خليل اللي كان بيامنك ده غبي
انا : يا بني لولا سبع دلوقت كان زماتك جاي تخلص ورق الوفاه
الدكتور : محمد بيه الحمد**** الطلقه طلعت وهوه كويس جدا وهيطلع في غرفه دلوقت
انا: طب تمام ماشي يا دكتور يا سبع خلص اللي يلا عايز قبل ما اطلع من المستشفي يكون كل حاجه خلصت
سبع: اعتبر كل حاجه خلصت وكله تمام حاضر
محمود: سبع يخلص اي يا محمد
انا: هعرفك كل حاجه باعدين يا محمود بعدين مش دلوقت
عماد خرج وفايق الحمد**** وانا بقوله معلش انا اسف و**** يا حبيبي مقدرتش احميك
عماد: محمد انا كويس الحمد**** متقولش كده ده مكتوب يا حبيبي
محمود: صح يا محمد ده مكتوب يا بني
انا: مش عايز اي خبر يطلع للصحافه ولا الاخبار نهائي يا محمود
محمود: حصل ي محمد خلاص
انا: كلم كريم يأمن البيت كانه تأمين وزير يا محمود
محمود: من غير ماتقول حصل ي محمد
الفون رن وكان سبع
سبع؛ يا محمد بيه بنت عمك قاعده معاه مش هينفع
انا: حات كل اللي عندك يا سبع حتي لو كان مين
سبع: حاضر يا محمد بيه هخدهم علي الصحراوي
انا: مستنيك هناك اهووو يا سبع
سبع: تمام يا فندم
انا: يلا يا عماد انت ومحمود يا دكتور عماد يقدر يخرج
الدكتور: ايوه عادي جدا
انا: يلا عمده انا هخليك تاخد حقك دلوقت
وطلعنا علي الصحراوي وقبلنا هناك اللي عمل كده وكان
معاه نوسين بنت عمي
انا: اهلا يا نوسين اخبارك اي يا شرموطي
مفيش كلمه عايزه تطلع من بوقها وكانت خايفه
ازيك يا عزيز اخبارك اي يا حبيبي كويس احلويت اهوه
انتو يا شوية عيال عايزين تخلصو عليا يا حبيبي
عزيز المقصود ابن عمي ومجبتوش في القصه من الاول لان ملوش لازمه عمي ده راجل عايش بره وفي حاله
وملوش في اي حاجه شغال في السياحه بس بعد كده هيجي
عزيز ده شاب 28 سنه وابيض وجسمه رياضي وشبه البنات كده
انا: اي اللي جابك اه انا ماشي في حالي وفي شغلي ومليش دعوه بيكم اسال عمك عز لكن تيجي وكمان عايز تموتني انا واخويا انا خليك تتمني الموت يا برنس
عماد: خلاص يا محمد انا مسامح و****
انا: مش بسامح يا عماد ولازم يتربي من جديد ده انا هخليه عزيزه
لوسين: محمد و**** انا معرفش حاجه و**** انت عارف اني بحبكم
انا: بجد بتحبيني طب فكوها وتعالي كده جت وقفت جنبي
عزيز: اه كنت هموتك لانك وسخ يا محمد وشغلك وسخ
انا اللي كنت هاخد الارض اللي اخوك اشترها بتاع الجبالي بتاع القريه اللي كنت انا هعملها انا وعمك عز
لكن اخوك اشترها وبسعر اكبر عشان مخدهاش انا حتي عمك عرض عليكو ان يخش شريك وانت رفضت
اه ولوسين حكت لي اللي انت عملته معها
انا: انت عملت كده يا عماد
عماد: ايوه محمد الارض عجباني جدا ولو كنت اعرف انك ابن عمي كنت سبتها
انا: جدع يا عماد تسيب اي ي بني مش الارض عجبتك يا عماد يبقا تمام ده شغل
لكن يوصل انه يموتني انا وانتا عشان ارض يبقا كده لا بقا كده لازم ادلعه
يا لوسين مش كان بمزاجك وانتي اللي كنتي بتتشرمطي عليا وعايزه كدا
لوسين: مممممم ايوه يا محمد انا اللي كنت عايزه كده
انا: امال بتقولي له ليه كده يعني بقا
لوسين: ده اهطل كان عايز يتجوزني وانا قولت له انا مش بنت منك يا محمد كنت هتجوزه وهو موافق
انا: سامع يا حمار اللي بيتقال ي غبي
عزيز: هي خايفه منك ولازم تقول كده يلا
انا: طب استني كده يا عيزو حات كرسي يا سبع كده
لي ولعماد بيه ولمحمود بيه
سبع : اتفضلووو
انا قاعدة وقولت للوسين بصبعي تعالي كده
لوسين جت وانا قاعد علي الكرسي وانا بشاور علي بتاعي هي نزلت علي ركبها وفي عنيها محن الدنيا وطلعت بتاعي وبتمص فيه زي المصاصه ولا اجدع لبوبه بتمص
شوفت يا عمده البت خبره ازاي دي اللي كنت عايز تتجوزها
عماد: دي خبره ي بني وشرموطه كمان اهي وخبره
انا: شوفت انك طلعت اهطل ازاي يا حمار يا عزيز
عزيز: اه يا شرموطه دي مكنتش عيزاني المسها الا لما نتجوز
عماد: شيفاك اهطل لازم تقولك كدا يا متخلف
انا: دخلت في المود وهي شغاله مص خلاص يا شرموطه بقا سيبيه
لوسين: لا مش سيباه ده بتاعي
انا ضربتها بقلم وشيلتها من علي زبي وهي عنيها كلها محن اقولك خشي علي عماد
لوسين قامت وراحه علي عماد
عماد: لا مش عايز انا الوساخه دي
محمود: طب ليه ي جماعه ما البت حلوه اهي ومطيعه اهي تعالي يا حببتي
لوسين: معتش الا انتا يا عره انتا
انا: معلش يا حودا هي متعوده تتناك من الحراسه بس
لوسين: بقا كده يا محمد تعمل معايا كده
انا: بس يا شرموطه انتي مسمعش صوتك فاكره القلم اللي لسعته ليكي
محمود: انا هسكت عشانك يا محمد لكن لو كانت واحده تانيه بتقول علي محمود بيه كدا كان دمغها تحت رجلي
انا: معلش يا حودا سبع عايزك تضبط عزيز علي الاخر تخليه يتمني الموت وتعالي معايه يا لوسين عايزك نكمل موضوعنا
يلا يا جماعه واخدنا العربيات ومشيت ومعايه لوسين وعماد ولوسين قاعده في النص بيني وبين عماد
لوسين: ازيك يا عماد الف سلامه وبتحسس علي رجليه
عماد: انا كويس اي يا شرموطه انتي علي الاخر انا بتاعي ميطلعش الا علي مزاجي يامحمد روحها لعمك معلش
انا: قبل ما تروح تيجي تمص لحببها الاول وقبل ما اكمل مالت بجسمها ونزلت عليه مص وكانت لابسه بنطلون استرتش وطيزها لعماد
انا: اللعب شويه يا عمده وبضرب علي طيزها
عماد: هي طيزها حلوه اه طب خدي كده رقعت بالصوت
انا: اللعب يا عمده يلا يا عمده وروحنا علي ڤيلا عز ودخلنا هناك
عمي: اتفضل يا محمد
انا: تسلم يا عمي انا بس جاي اجبلك بنتك عشان كانت عايزه تقتلني وابقا سلم علي كمال
يلا بينا يا عماد
عمي : استنوو يا محمد في اي وقتل اي استنا بس واي حصل فيك يا عماد
وركبنا العربيات ومسألتش فيه نهائي يا محمد شوف العربيات اللي كلها رصاص دي وغيرها مش عايز اشوفهم بكرا
محمود: طيب ماشي المهم دلوقت مني الجمل عايز تقابلك
انا: اديها معاد بكرا وهقبلها بس برا في الكافيه
محمود: ماشي يا محمد انا هطلع علي البيت لاني فاصل
عماد: بصراحه ي محمود انتا بتتعب جامد اوي اخونا التالت و****
محمود: حبيبي يا عماد و**** انتو اخواتي يا حبيبي
انا: اخبار شغلك اي محمود
محمود: شركاتي ماشيه زي الفل و**** يا محمد الحمد****
انا: دايما يا غالي
الموبايل بيرن كان جدي
.............................
انا: ايوه يا جدي
جدي: اخبارك يا بني اي وقتل اي اللي حصل وعماد مالو حصل له اي هوه كويس
انا: الحمد**** كويس وبالنسبه للقتل اسال ابنك عز يا جدي وبنته وابن ابنك التاني
جدي: طب تعاله انا مستنيك في فيلا الزمالك
انا: عماد تعبان وعايز يريح ونا كمان خليها بكرا
جدي: انا قولت دلوقت يعني دلوقت
انا: بص يا جدي انا مش باجي بالعند تمام بس هجيلك انا لكن عماد هيروح
جدي: انا عايزكم انتم الاتنين دلوقت حالا
انا: خلاص جيلك اهووو سلام ياجدي
...... .. ......................
عماد: جدك مالو عايز اي دلوقت انا تعبان وعايز ارتاح
انا: تعاله بس اما نروح ونشوف عايز اي
اطلع يا جمال علي فيلا الزمالك بتاع المقصود بيه
وصلنا هناك جدي كان منتظرنا في المكتب
جدي : تعالو اقعد يا عماد انت ومحمد
انا: اتفضل يا جدي عايز اي
جدي: مالك بتكلمني كده ليه يا ولد انتا
عماد: معلش يا جدي محمد اعصابه تعبانه شويه بس
انا: لا يا عماد اعصابي مش تعبانه بس لما تكون في عيله بتقتل في بعض لازم اكون كده ولا ادخل اضحك وارقص ولا اي اول حاجه اختي قتلت مراتي وابني وكانت عايزه تموتني وانا لحد دلوقت مجتش جمبها عمي عايز يقتلني ويقتلك وابنه وعمي التاني بيهدد في لاني مش عايز اشاركه في حاجه
جدي: ليك حق يا محمد انت شايل كتير
انا: لا بجد تسلم يا جدي
جدي: اهدي بس كده الاول كل حاجه هتتصلح باذن ****
انا: هتتصلح ازاي هترجع مراتي وابني ولا اي
عماد: اهدا كدا يا محمد
جدي: حقك هيجي ليك لحد عندك استني ورفع التليفون ايوه يا مهدي خد شغل اكتوبر وشغل الساحل من عز وشغل القاهره كمان عشان يتأدب بس
وعايز قرار ازاله لمشروعات عزيز
انا: بضحك لجدي وبقول كده يعني انتا بتجيب حقي انا خلاص جبته
جدي: يعني كده ارتحت دلوقت يعني
انا: لا طبعا انا لسه بسخن بس يا جدي
عماد: اهدي يا محمد اما نشوف جدك عايز اي اتفضل يا جدي
جدي: دلوقت انا كل واحد منكم يتجوز 4 وتكون في مكان واحد يا محمد انتا وعماد عيزكم عزوه مع بعض
انا: بص يا جدي حكاية الجواز والطلاق دي احنا حريين فيها تمام كل واحد حر يتجوز اللي هوه عايزه لكن تقولي اجوز دي وسيب دي لا طبعا
عماد: كلام محمد صح يا جدي
جدي: اسمعو بس الاول دلوقت انت عايل ابني الكبير وعيزكم تكونو مع بعض كده ومش عايزكم تتفرقوو مش عايز يحصل زي ما حصل بين اعممكم
انا : لا مش عايزك تقلق خالص انا عارف احنا بنعمل اي دلوقت
جدي: **** يبارك فيكو يا رب
عماد: دلوقت ي جدي خلصت اللي عند حضرتك عايزين نمشي لاني تعبان
جدي: ايوه اتفضلوو
وخرجنا من عنده وبقول لعماد ده راجل هايف يا عماد سيبك منه خلينا نركز في شغلنا دلوقت عايزك بعد يومين تعمل شركه جديده للتسويق وعايز صحبك اللي قولت عليه يشتغل فيها وعايزك تعمل اعلان للسغل في الشركه
عماد: ماشي يا محمد انت بتفتح شغل في كل مجال يا محمد
انا: يا عماد عايز كل شغلي في بعضه مش عايز حاجه تكون برا عني
المهم دلوقتي شوف مكان وابدا اشتغل في الشركه بتاع الاعلانات والتسويق ضروري وشوف صحبك ده فتوح
عماد: المكان موحود اعتبره خلص يا محمد
انا: تمام ماشي عايزك ترتاح دلوقت وتطلع علي الڤيلا وانا هروح علي الشركه وهقابل بنت عمتك زي ما انتا عارف
عماد: لا هاجي معاك يا محمد
انا: انتا تعبان يامحمد وانا عندي شغل عايز يخلص عندك مقابلة مني الجمل ومقابلة الدوله
عماد: هاجي معاك بردك
انا: ي بني المقابلات دي لسه بكرا يا بني اطلع ارتاح بس دلوقت
عماد: لا واطلع يا غالي علي الشركه بتاع محمد بيه
وصلنا الشركه ودخلنا المكتب علطول وكلمت روان السكرتيره تيجي
روان: حمدلله علي السلامه يا محمد بيه
انا: **** يسلمك اخبارك اي
روان: الحمد**** ازيك يا عماد باشا
عماد: الحمد**** يا روان حاتي عقود شركات الاسمنت كده
انا : وكمان شركة ومصنع الالبان وعايزك تكلمي سالم يجي لي حالا
روان: حاضر يا فندم
عماد: استني سالم مسافر بيباشر خط البترول الجديد يا محمد
انا: خلاص حاتي اللي قولت عليه بس الاول
عماد: الشركة بتاع الالبان شغاله كويس انا جبت خط جديد من اوروبا بدون ما تدخل في ايد عامله
انا: تمام انا بتكلم عشان مني الجمل هشوف هعمل معها اي دي داخله في مليون ونص راس جاموسه انتاج لبن .
عماد: ما تسيب مني ليا وانا هخلص الحوار معها انا بتاع بيطري يعني
انا: بقولك اي برحتك بس انا هقبلها الاول عايزها في كلمتين سر
عماد: اهدي بس انت لسه طالع من مرض وتعبان خلينا الاول نفوق وباعدين مني صعبه جدا وتنكه
انا: تعبان اي انتا متعرفش اخوك بقا والتناكه دي علي نفسها مش معايه يا بني
المهم دلوقت انا عايز انتاج 500 الف جموسه من عندها غير بتوعنا
عماد: صعب ان مني تديهم ليك يا محمد
انا: تمام ماشي حلو اوي كده شوف بقا اخوك هيعمل اي
عماد: ياريت انا مش هقول لا طبعا
روان: محمد بيه اتفضل الملف
انا: شكرا يا روان
وبفتح الملف شوفت توريد لبن لشركه معينه بكميه كبيره
يا عماد شركة مين دي ي بني دي داخله في يعتبر نص الانتاج اليومي
عماد: شركة امجد عبد الحميد
انا: تنزل لربع يا عماد لان انا عايز الانتاج لمصانع الاجبان والسمنه عندنا يزيد
عماد: عبد الحميد ده صاحب ابونا سالم قالي كده وشغال معانا من زمان
انا: الشغل مفيش فيه خواطر يا عماد عايز تتعلم كده اولا
عماد: طبعا يا بني امال هنزله خلاص ماشي
انا: عايزك بس تشوف الشركه بتاع التسويق لان دي هتمشي شغلنا كله
عماد: حاضر ماشي انتا اختك هتعمل فيها اي
انا: سيبها تتربي يا عماد دي موتت مراتي وابني بس انا مخليها شويه اه فكرتني عايزك تبقا تشوف المستشفي والحسابات هناك واتعامل في حاجه مش عجباك حتي لو هتمشي محمود جوز اختك
عماد:حاضر يا محمد انا هروح علي مكتبي لما تخلص كلمني
انا: حاضر وبضغط علي الزرار لروان عشان تجيلي
يا روان تعالي عايز تحددي معاد مع مني عايز اخلص
روان: حاضر يا فندم ماشي
انا : طب تعالي فكي العضله شويه لاني تعبان اوي
روان: حاضر
انا: صدقي انك بتوحشيني اوي مش عارف ليه
روان: لان انا اللي بفك العضله هههه
طب بسرعه بس عايزك سريعه كده بسرعه
بعد نص ساعه كلمت عماد في الموبايل وبقوله تعاله عشان هنمشي بسرعه
الحوار ببن شخصين في مكان اخر شخص 1 وشخص2
شخص1: انتا لسه مودتش صفاء تشتغل معاهم
شخص 2: لسه يا فندم لان هي هتشتغل مع عماد
شخص 1: بسرعه
شخص 2: حاضر يا فندم كده كده مش هيعرف يعمل حاجه من غير محمد
شخص 1: ده انت كده غبي مين قالك كده ده دماغ عماد حلوه جدا وشغاله وممكن تكون عاليه عن محمد
شخص 2: ممكن لكن محمد شوفت عمل اي يا فندم ولسه في السن ده ومن غير ابوه نهائي
المهم: عايز هنخلص الحوار ده قريب جدا
شخص 1 : البركه في المتناكه اللي هتجبها هي اللي هتنجز الحوار
شخص 2 : باذن **** يا معالي الباشا
نرجع لينا بقا يا غاليين
انا: يلا يا عماد لان هتحرك علي مني اخلص معها
عماد: انا جاي معاك يا محمد
انا: لا عايز اروح لوحدي يا عمده روح انت ارتاح عايز افترس الجمل ده لوحدي
عماد: بدل في افتراس لا اروح انا بقا
انا: كده تمام ههههه
انا نزلت وروحت لمني الجمل ودخلت علي السكرتيره
السكرتيره: حضرتك مين يا فندم
انا: بلغي مدام مني ان محمد بيه عبد المقصود برا
السكرتيره: حاضر يا محمد بيه ثواني
مني هانم محمد بيه عبد المقصود بره يا فندم
مني: دخليه بسرعه
السكرتيره: حاضر يا هانم
اتفضل يا محمد بيه الهانم في انتظارك
انا دخلت المكتب اهلا يا مني هانم
مني: اتفضل يا محمد بيه انا مستنيه المقابله دي من زمان
انا: اخبارك اي يا هانم وروحت قاعد علي كرسي المكتب وحاطط رجل علي رجل بكل فخر
و**** ي مني هانم ظروادف بس خير الحمد**** ندخل في الشغل علطول اتفضلي انتي عايزه تقبليني وانا اللي جتلك عشان وقفتك معايا بالساحل الشمالي
مني: انت مش بتنسي حاجه ي عني يا محمد بيه
انا: لا مش بنس ومش بروح لاي حد مكتبه بس جتلك عشان اللي حصل
مني : انا مستغربه جدا شاب زبك وفي سنك يعمل كل ده
وكمان متجوز وكنت متجوز اتنين
انا: اي ده انتي بقا عمله research عني
مني : ازاي محدش يعرفك يا محمد بيه
انا: تمام ياريت ندخل بقا في الموضوع سريعا
مني: تمام انا دلوقت عرفت انك عندك مزارع كبيره اللبان
انا:اه اي المطلوب بقا
مني: المطلوب اني اخش معاك شراكه في شغلك ده لان انا ملكة اللبن
انا: اه واضح عليكي ملكة اللبن بس انا حر افتح اللي انا عايزه ده شغلي وانا حر
مني: اه حر بس لما تدخل في مجالي يبقا مش حر د
انا: انتي عارفه كويس انتي بتكلمي مين تمام عايزك بس تعرفي اني لو عايزه تخشي يبقا بمزاجي مش بمزاجك انتي تمام
مني: اه عارفه كويس بس انا عارفه انك بتحب ده
انا: حضرتك بتعملي اي بتفتح زرار بنطلوني لو سمحت ابعدي وشيلتها وقعدتها علي الكرسي اللي قدامي
بصي ي مدام مني انا شغلي بعيد عن الحاجات دي تمام ولو طريقتك كده في شغلك انا لا تمام
مني: انتا بتقول لمني الجمل لا ومش عيزها شراكه
انا: اه بقول لا حتي لو بالنظام ده اه انتي جمل وبطل والكل يتمني ينام معاكي لكن انا لا يا هانم
مني: تصدق انك اول واحد اعمل معاه الحركه دي يا محمد بيه انا اسفه
انا: تعالي نشيل الالقاب يا مني انا مش عايز اعرف اني اول واحد ولا رابع واحد تمام لكن عايزك تعرفي اني مش كده كل ما عايز اخلص شغلي افتح البنطلون
مني: اه تمام اوي يا محمد انا بقا هخش شراكه معاك 40٪
انا: بضحك بهستريه لا بجد يا بطل طب اي رايك انتي مش هتخشي معايه ولا شيئ وانا بحب اللعبه الحلوه اي رايك بقا
مني: هتقدر علي اللعب يا محمد اللي هتشوفه
انا: اهم حاجه انتي تستحملي يا بطل وقمت قافش في بزها جامد اوي هي طلعت اه جامده ومتكلمتش مزهوله من رد الفعل اللي عملته ومش بتتكلم
خرجت من المكتب وسبتها وكلمت محمود ايوه يا بني انا
عايز مني كل شغلها يبقا تحت ايدي
محمود: اي ي بني انا لسه سيبك عملت اي تاني
انا: اسمع بس ي بني الكلام وبعديين نتكلم المهم عايز اطلع ليها في كل خرم ابره
محمود: حاضر بس اي حصل
انا: عايزه تخش شريكه في مصانع الالبان عشان اسمها كسمها لكسم اسمها وكانت عيزاني انيكها وانت عارف اني بنيك بمزاجي انا
محمود: طب اهد كده عشان مقابلة بكرا مع هيئة ( ج )
انا : هادي ي بني انا هطلع علي الشقه التاتيه في اكتوبر ابقا صحيني الصبح ي بني
محمود: حاضر يا برنس ليله سعيده بقا ههههه
انا: ليلة اي ده روان اي يعني مفيش تغير وانت عارف
محمود: سلام بقا انت رغاي ليه كده سبني اخلص اللي بعمله انت بتتكلم في اوقات غلط
انا: غور يلا ههه
......................
عشان تفهووو (ج) مش هنقول عليها لان ممنوع تمام
......................
وبتكلم في التليفون ايوه يا روانت انتي فين
روان: انا بالشقه يا حبيبي
انا: جاي علطول اهووووو وصلت ودخلت علطول رورو انتي فين
روان: تعاله انا اهووو
انا: انتي فين انا مفيش في حيل لكده ههه
شوفت خيلها ورا الستاره مسكتها تعالي بقا ونزلتها بكل عفويه تمص زبى وبتمص فيه
روان: يخربيت مالك في طيب اهدي
انا: مش عايز كلام كتير
روان : ماسكة زبى وبتمص فيه وبتقولى حلو اي النهارده
انا: يعني مش بيبقا حلو كل مره يا لبوتي انتي
روان: لا طبعا كل مره بيبقا احلي من اللي قبليها وهوب لقيتها لفت جسمها عليا وبقيت فوقى بالعكس 69 وبتقولى يلا ي حبيبي
انا: ابتديت امشى لسانى على كسها ولما لمست زنبورها لقيتها بتتنفض وتقولى ايوا هنا زود لحس وعض براحة
انا: وبقرص الحلمه وبقولها لا انا حر اعمل اللي انا عايزه بمزاجي
روان: خلاص خلاص حاضر
انا : كملت لحد ما حسيت بماية طعمها حلو بتنزل فى بوقى وهى بتنهد وبطلت مص قامت من عليا ونامت عالسرير وفتحت رجليها وبتقولى دخله
انا: ادخل اي مش سامع
روان: زبك مش مستحمله
انا مسمعتش كلمها ولقيت بزازها مشدودين قدامى لقيت نفسى نازل وبمص فيهم كل فردة شوية وزبى بيخبط على كسها وانا قاصد بكده هى شغالة فى الاهات
روان : دخلوه بقى قومت ماسك زبى بظبطه علي فتحة كسها وبدخله جامد سمعت احلي اه جامده وبعد كده لقيت سلسلة من الآهآت
ولقيت دمعه نازله من عينها ، حسيت انى استغبيت
انا: روان كفايه كده عشانك احسن
روان: لا يا محمد بيه
انا: نزلت لحست الدمعة وابتديت ابوس فيها وعلى شفايفها ورقبتها و ورا ودانها وابتديت اتحرك براحة وهى شغاله آه آه آه
انا: بحاول اصلح الدنيا اسمي محمد بس يا رورو
وابتديت اسرع فى الدخول والخروج لحد ما هي بتسرخ تحتي وانا تعبت من الوضع
هي شفتني تعبان
روان: نام على ضهرك وركبت هى عليا ودخلت زبى فكسها وانا بتفرج عليها ومسكت بزازها وهى بتطلع وبتنزل ومكسوفه
انا: لقيتها تعبت قومتها و خليها تعمل دوجى وجيت من ورا ودخلت زبى و استغبيت فيها نيك
وقولت ابعبص فيها بس صباعى بيدخل بصعوبه قولت مش لازم طيزها النهارده كفايه بعبصه بس جيت في دماغي ان افشخها
بليت زبى من مايتها اللى كانت زى الشلال على رجليها
وجيت ادخله فى طيزها لقيتها بتدمع ومش بتتكلم
رزعت بتاعي في كسها جامد ودخلته مرة واحدة
سمعت اه منها تصحى الميت
استغلت رزع فى كسها لمدة ربع ساعة ونزلت لقيتها قامت وجات تحت زبى وبتمص فيه لحد ما نزلت فى بؤقها وبلعتهم ونمت عالسرير وطلعت هى جنبى في حضني
روان: كان مالك النهارده كنت معايه بعنف اوي وبتدمع
انا: معلش يا حببتي كنت هايج اوي كنت في مقابله مع واحد شرموطه
روان: مني عملت معاك اي دي
انا: كانت عايزه اني انيكها بمزجها مش بمزاجي وبصراحه البت جمل زي ما انتي عارف
بثقولك اي انا اسف يا رورو علي العنف ده بس كنت هايج اوي معلش وعايز تكوني معايه علطول انا هتجوزك وامري ***
روان: مش مصدقه نفسها حضرتك بتقول اي
انا: مفيش حضرتك بقا احنا هنتجوز عايز تحددي معاد مع والدك هوه شغال في الخارجيه صح
روان: زي الطفله الصغيره ايوه يا محمد حاضر
انا: عارف انك طيبه وعلي نياتك وانا اللي وقعتك في الاول فاكره اول مره
روان: اه وكانت مكسوفه فاكره
انا: عارف ان بهدلت حياتك كلها وعارف كمان انكم ناس كويسين ومحترمين عشان كده يا انا هتجوزك عندك مانع
ولا حاجه
روان: لالا مفيش اي حاجه و**** يا حبيبي
انا: انتي هتعيشي معايه بالفيلا مع نادين تمام ومش عايزك تخافي خالص منها هي هتحبك بس من الاول كده مش عايز شغل غيره وكده وانا مش بعنل افراح تمام
روان: انا عايزه اكون معاك وبس و****
انا: خلي بالك نادين اقرب حد لي وانتي هتكوني زيها تمام
روان: انا هكون زيها واحسن باذن **** يا محمد
انا: يلا عشان ننام دلوقت عايز انام في حضنك ودخلت نمت بين صدرها ونمت نوم عميق
تاني يوم الساعه 8 الصبح محمد ي حبيبي اصحي محمود برا عايزك
انا: قولي له جاي هاخد دش وجاي
روان: حاضر
اخت دش كويس جدا لقيت روان محضره لي بدله وفطار وحاجه جميله جدا
انا: معلش يا حبيبي انا هطلع دلوقت للبرا ده لان رايح مشوار مهم
روان: طب افطر طيب يا محمد وعشان القهوه
انا: مش دلوقت حددي معاد مع والدك بس عايزه اقبله
وخرجت وطلعت لمحمود
محمود: اي بني شكل الليله كانت حلوه
انا: بس لا هتجوزها هتبقا مراتي يلا
محمود: انت عملت كده وبقيت بتقع مع كل واحد تتجوزها
انا: حر يلا كلم عماد عشان عايزه معانا المشوار ده
محمود: سيب عماد عنده مقابله النهارده عشان شركة التسويق والدعايه
انا: طب يلا وطلعت انا ومحمود والحراسه لمان الهيئه ودخلت مكان فخم كله حراسه وضبط وحزم وكده
محمود: دخل للسكرتير في معاد لمحمد بيه عبد المقصود
السكرتير : ايوه يا فندم متبلغين بيه
محمود: تمام
وبعد 5 دقايق دخلنا مكتب فخم وواحد قاعد عليه شكله كبير ومعاه 2كمان لبسين بدل
الحوار هيكون بالحروف
ر. اهلا يا محمد بيه اخبارك اي **** تكون كويس
انا: الحمد**** سيتك انا تمام
ر.ازيك يا محمود امال فين عماد
انا: ببص لمحمود وعيني بتتكلم
ر. اه عماد عنده انترڤيوهات مع الناس نسيت
محمد انا عارف عنك كل حاجه وعن كل شخص تبعتك انا داخل مقر ...... ....... هنكون عرفين عنك كل حاجه
انا: اه عارف انكم عارفين كل حاجه عني بس انا تمام جدا ومفيش حاجه عليا ولا علي العيله كلها
ر. ايوه عارف وده اللي هيخليني تشتغل معانا دول المهندس كارم والمهندس سعيد
انا: اهلا اي المطلوب مني
سعيد: ازيك يا محمد بيه اخبار معاليك اي المطلوب منك
انك هنشتغل مع بعض هتعمل مدينة كامله سريه بموصفات معينه محدش يقدر يعملها الا شاركاتك
كارم: بس في حاجه انك هتكون انتا ومحمود وعماد في سريه تامه من منفزيها لان لو اتعرفتوو انكوو انتو اللي بتنفزوها هتموتو
انا: انا اه اتشرف اشتغل معاكو بس انا اي اللي يجبرني اعمل كده واكون مهدد بالقتل انا وعلندتي دايما
ر : متخفش انت هتكون تحت الحمايه بتعتنا انت وعماد ومحمود
انا: طيب واي المقابل بقا
ر : المقابل امتيازات كتير غير الاموال غير حاجات تانيه متنفعش تتقال دلوقت
انا : موافق بس عاي اكون في اعلي دراجات الامان لي ولاهلي تمام اه انا انا عندي حراستي الخاصه بس بؤدك عايز تامين عالي
ر . كارم وسعيد : متخفش من النحيه دي هتكون متأمن واسال جدك كان شغال معانا وعارف
انا: جدي يبقا كده تمام
ر: كارم وسعيد هيكونو معاك ومع المهندسين بتوعك وابعد عن سالم مدير اعمال والدك ومشيه من مكانه ومن شركاتك وكل حاجه تخص عيلتكم
انا: سالم خاين ولا اي
ر : هتعرف كل حاجه في وقتها بس انا قولت ليك وحظرتك ومبروك الجوازه الجديده والمدينه الخاصه بتاعتك اللي بتعملها متخفش اشتغل فيها برحتك عمك مش هيضايقك متخفش
انا: تمام بس في حاجه دلوقت انا عمل مدينتي الخاصه بس وعمل مدينتكم يعني عايز وقت كافي عشان اعمل شغلكم
كارم وسعيد : معاك 5 سنين نتسلم منك المدينه واحنا هنكون معاك بيمعدتنا
محمود : طب هنشوف العقود وهندرسها وهنرد عليك
ر: مفيش مشكله خدها وادرسها برحتك بس افتكرو انكم بتعملو حاجه عظيمه
انا: باذن **** هندرسها وهرد عليك
ر : اتفضلوو شرفتونا
اناومحمود نزلنا ركبنا العربيات ومشينا الحوار بيني وبين محمود
انا: اي رايك يا محمود في الكلام ده
محمود: و**** كويس جدا حتي الامتيازات اللي هتبثا لينا هتبقا كويسه
انا: سيبك من الامتيازات انت عارف ان انا اخلص الحاجه بتاعتي بضباع رجلي
محمود: الشغل مع الناس دي هيفدنا وهيفتح لينا شغل كتير بردك يامحمد
انا: هيأثر علينا في شغلنا في المدينا اللي بنعملها
محمود: محمد انت عارف ان شركتنا تعمل ١٠٠ مدينه زي دي هتبقا فرصه كويسه لو اشتغلنا معاهم
انا: طب والعائد المدي اخباره اي
محمود: العائد المدي كويس جدا جدا
انا: و**** اشوف عماد رايه اي انا ممكن اخلص الشغل ده علطول
محمود: عماد هيوافق اكيد يا محمد دي فرصه وشغل
انا: حتي لو موفقش ده شغلنا ي بني
محمود: طب يلا عشان في شغل كتير في الشركه
انا: يلا وروحنا الشركه لقينا ناس كتير شباب في مكتب عماد
انا: لسكرتيرة عماد فين يا سالي
سالي: محمد بيه ده الانترڤيو
انا: اه تمام بقولك اي انا عايز سكرتيره تانيه لي
سالي: ليه يا فندم روان مشيت يعني
انا: اسمعي اللي بقول عليه
سالي: حاضر يا فندم
انا دخلت المكتب جوا ومعايه محمود عملت اي في قصة مني الجمل يا بني
محمود: لا متخفش كله تمام بكرا هتجيلك بتعيط وافتكر كلامي
انا: اما نشوف انا عايزك تكلم محمود جوز اختي عايزه يجي لي
محمود : حاضر يا محمد
الفون كان بيرن وكانت نادين
انا: ايوه يا حبيبي
نادين: انتا فين يا محمد من يومين وسيبني ومش سال في اي
انا: اهدي يا منار انا و**** الشغل كتير عليا وانتي عارف يا حبيبي اخبار الاولاد اي
نادين: الاولاد كويسين جدا يا محمد بس انا اللي مش كويسه وخايفه عليك
انا: لا يا حبي متخفيش انتي عارفه اني مش بخاف من حاجه ما تجيبي بوسه كده وانتي وحشاني
نادين: لما تيجي بس
انا : هاجي بليل بس بقولك اي اي انا هتجوز يا حبيبي
نادين: بتقول اي الوو مش سامعه
انا: هتجوز يا نادين سمعتي وانا بقولك عشان متزعليش
نادين: لا مش زعلانه يا محمد انا كنت هزعل لو مكنتش قولت لي
انا: عارف يا حبيبي عشان كده قولت ليكي واهي حاجه تونسك شويه
نادين: اتونس انتا الونس وكل شيي ي محمد يا حبيبي
انا: **** يخليكي لي **** انا هقفل دلوقت وهنكمل كلامنا لما اجي
انا: قفلت مع نادين وبقول يلا يا عماد دورك جه انك تتجوز
وانتي يا مني انا هخليكي تشحتي قريب بس اصبري
عماد دخل عليا المكتب تعبان وهمدان
انا: اي يا عمده مالك تعبت اوي يا محمد بس اخيرا شوفت بنت كويسه
انا: طب كويس بثولك اي يلا عشان تتجوز يا عمده
عماد: انا كنت لسه هكلمك في الموضوع ده
انا: ومين بقا اللي انت عيزها دي
عماد: ليليان مرات صحبك **** يرحمه
انا: وهي موافقه يا عماد ليليان
عماد: ايوه احنا من اخر مره كنا هناك اتكلمنا مع بعض واخدنا ارقام بعض وخرجنا كذا مره
انا: يلا علي البركه يا عماد بس عايزخ تركز في شغلك كويس يا عماد لان انا عايز ارتاح يا عماد وهتجوز انا بردك
عماد: تتجوز اوبا يبقا اللي في دماغي صح هتتجوز روان السكرتيره صح
انا: لماح يلا ايوه باذن ****
عماد: طب ونادين موافقه
انا: اه يا حبيبي حتي لو مش موافقه انا هتجوزها بردك
بس انا بحبها وعشان كده قولت ليها اه بقولك اي انت هتتجوز معايه بالقصر يا عماد
عماد: معلش يا محمد انا عايز ابقا لوحدي لو سمحت
انا: طب اقولك هديك الارض اللي جنب القصر تعمل فيلا ليك عليها
عماد: محمد انا عندي الڤيلا بتاعتي يا محمد وهتجوز فيها
انا: برحتك يا عماد بس عايزك تنجز في شركة الدعايه
وتشوف الشغل في الموقع اللي اخدناه
عماد: كله تمام وكله شغال واول دفعه جت من الوزاره وكله تمام بس انا جاي ليك رساله معايه
انا: رسالة اي دي
عماد: امك يا محمد عايزاك ي محمد وعايزه تصالحك
انا: عماد انا بقولك اي ابعد عن الموضوع ده انا امي ماتت خلاص ومفيش عندي ام وبقولك ابعد احسن ليك
عماد: خلاص يا محمد خلاص مالك كده ده ااموضوع كبير بقا
انا: اقفل علي الموضوع ده
عماد : حاضر يا محمد خلاص اهدا انا هبلغها
انا: ومش عايزك حتي تقبلها يا ي عماد
عماد: حاضر بس قوم روح بقا انت تعبان واضح عليك
انا: لا محمود جاي عشان نخلص موضوع مني الجمل
اهو جه اهوو تعاله يا محمود
محمود: ولا معتش تكلمني انت بتتكلم في اوقات غلط
انا: طب اعمل اي انا كنت عايز اشارك اللحظه وبغمز له
محمود: تشارك هوه فرح بروح امك ههه
انا:خلينا دلوقت في الشغل عملت اي مع مني دي يا
محمود : مني تقيله جدا يا محمد ومسنوده بعبد المجيد القرشي
انا: عبد المجيد ملك السلاح والاثار
محمود: اه هوه
انا: صدق ب..... لو مسنوده بمين لخليها تيجي تبوس رجلي
عايز توقع اسهم البورصه بتعتها يا محمود وكل شركتها
تعلن افلسها
محمود : حاضر بس عرفت اللي حصل لاختك منار
عماد: ملها منار
انا: ملها هي كمان
محمود: خطبها اختصبها وصورها وهي مزلوله دلوقت وبياخد منها فلوس وبيخليها تنام مع اصحابه
انا: مش دي اللي كانت عايز تموتني وانا سبتها عشان اختي بس
عماد: وازاي ده حصل يا محمود اهدا يا محمد دي اختنا وشايله اسم العيله
انا: يا عماد دي موتت مراتي وابني بس انا هطلع اجدع منها
جدي عرف يا محمود ولا لا
محمود: لا يا محمد جدك مشغول بحكاية توريدات بريطانيا
انا: ي محمود عايزك تجيب امه واخواته قدامي وتجيب منار كمان بس في فيلا اكتوبر
عماد: هتعمل اي
انا: هعمل حفله حلوه اوي يا عماد
عماد: لا يا محمد بلاش اللي في دماغك ده
انا: بس يا عماد امي اللي كانت موافقه علي اي شيئ للبت دي وانا اكني مش موجود نهائي مش قولت ليك علي كل حاجه يا عماد وكنت انا عامل ازاي
محمود :ساعه وكلهم يبقو قدامك كلهم
انا: اهم حاجه منار تكون موجوده
عماد: انا ماشي ومش موافق علي اللي في دماغك
محمود: استنا يا عماد استنا
انا: سيبه بكرا يفهم ويعرف انا بعمل ليه كده شوف بس اللي قولت لك عليه
محمود: اعتبره اتنفذ
انا: شوفلي سبع فين
سبع: انا هنا يا فندم اهوو
انا: تعاله عايزك تجيب لي لوسين بنت عمي في شقة المدينه ومش عايزها تعرف هي فين ولا مع مين
سبع : حاضر
محمود: بلاش يا محمد تعمل عداوه مع عمك عز
انا: هوه اللي بداء يا محمود لما عرفت انه بيلعب معايه وانا عيل وبحب اللعب
محمود : برحتك انا هقوم اخلص اللي ورايا
انا: ماشي انا الفون بتاعي بيرن وكان رقم برايڤت
انا : الووو مين
المتصل : خاف علي نفسك بقا اصل انت فاتح صدرك علي الاخر يا محمد
انا: خاف انت علي نفسك واستنا عشان هجيلك يا ملك في مكانك
المتصل: لما مستنيك انا عارف انك بتحب تلعب وانا بموت في اللعب وسلم علي عمك
انا: بعشق اللعبه الحلو اللي بتربح كل حاجه اه نسيت هسلم علي عمي اوي
المتصل : شوف الهديه اللي هتحيلك دلوقت
سالم بيدخل عليا وبيقولي محمد بيه شركات والدك بالخارج وقعت كلها
انا : للمتصل استنا كده سلم علي مراتك عشان هدوق كل حته فيها ي وسلم علي شركة النفط في المتوسط
انا مش سامع صوته الووو روحت فين انت عارف لما تتكلم من بريڤت مش هعرف مين معايه اصبر عليا هتتكيف من اللعب
المتصل: هكيفك وقفل
انا : لسالم انت يا سالم تلعب بي ومفكرني عيل وبشخه
سالم: مم ايي حصل يا محمد بيه
انا: لا مفيش يا سبع خد سالم بيه ريحه جوه لحد ما اجي
سبع: حاضر يا فندم اللي انت عايزه حصل وكله تمام
انا: تمام
انا نزلت روحت الشركه الام وقولت لسكرتيره تيجي لي
ابعتي لي عادل
السكرتيره : حاضر يا فندم
عادل وصل لي
انا: عادل عابزك تقوم الشركات اللي بره في ظرف ساعتين ولا اكن حاجه حصلت بس شركات b.k.l عايزها
تكون في خبر كان
عادل: يا فندم السستم وقع في كل الشركات اللي برا وفي حاجات غريبه بتصل وعايز شهور عشان تتحل
انا: انا بقول ساعتين اتصرف يا عادل
عادل: حاضر يا محمد بيه انا هسافر واشوف وهبلغك
انا: عايز تقولي ان كل حاجه شغاله علي الساعه 10
غير كده لا
عادل: حاضر حاضر
انا: اتفضل
الفون بيرن وكان محمود
انا: ايوه يا محمود
محمود : حقا اللي حصل ده يا محمد مين عمل كده ده كل وسائل الاعلام بيتكلموو علي اللي حصل شركات عبد المقصود بتقع كلها
انا: كل حاجه خلصت وعايزك تتطلع بيان بان الشركات شغاله ومفيش اي شيئ
محمود: حاضر اللي انت عايزه حصل وكلهم في الفيلا بتاع اكتوبر
امال عماد فين ولا كلمني عشان الشركات ولا شيئ هوه كلمك
انا: لا بس ممكن يكون نايم سيبه انا جاي ليك اهوو
محمود: ماشي ي بطل
ونزلت روحت اكتوبر وكان هناك بالڤيلا
خطيب اختي وامه وابوه المستشار واخواته لاربعه
ابوه 60 سنه مستشار كبير
وال.ته ناديه سيدة مجتمع 57 سنه مش باين عليها سن لان بتهتم بنفسها وجيم
وبيضه جدا وجسمها كيرڤي جدا وكل حاجه فيها حلوه حتي عنيها
اخواته
سها 35 سنه متجوزه بس كرباج جامد
داليا 32 سنه متجوزه وست عاديه ومحترمه جدا
لوجي 25 سنه بنت ومش مخطوبه
بڤيان 20 سنه وبردك مش مخطوبه
انا وصلت وداخلت عليهم انا اهلا بيكم يا حبيبي
زيد المحامي خطيب اختي
زيد : ارحمنا يا محمد ونبي
انا: ارحمك انت عملت حاجه ي بني انت ابن ناس ومحتى
ناديه: خير يا محمد واي الطريقه اللي انت جيبنا بيها دي
انا: انتو شوفتو حاجه ابنك المحترم اختصب اختي وصورها وكان بيتزها وبيخلي اصحابه ينامو معها
ناديه: مصدومه ومش بتتكلم
انا: صح يا منار
منار: مش بترد وبتعيط ومنهاره
انا: اطلعي بره يا منار دلوقت وهجيلك
ناديه: انت عملت كده ي كلب
انا: فعلا هوه كلب بس لسه هيدرب عليه
بنادي لواحد من الحراسه كرسي
وبقعد علي الكرسي والكل متكتف قدامي حتي ابوه
انا يا زيد مش سبت بعد اللي عملته اخر مره في انت ومنار وقولت ليك لو عملت حاجه تانيه هربيك
زيد: مش بيرد وبيعيط
انا: وقفت ما ترد وبزعق
زيد: ........... اه شوف انت عايز اي وانا اعمله
انا: لا انت مش هتعمل حاجه انا اللي هعمل انت عارف مزاجي
زيد: لا يا محمد موتني انا لا عشان خاطري
انا: اي ده خاطر مين وبتاع اي يعني تختصب اختي واقولك سماح
كان في حارس اسمه سامي جته وطول وعرض
انا: تعاله يا سامي انا هلعب لعبه يا زيد هغمي عين الكل
وسامي هيلعب في الكل وزبك اول ما يقف علي وحده من عيلتك الحلوه دي هلعب انا معاه
زيد: لا يا محمد موتني واخلص مني يا محمد بلاش
محمود: دماغك سم يا محمد هزه انا مش هشارك في اللعبه هتشارك ي حبيبي
محمود : ماشي يا بطل
انا يلا يا سامي قلع الكل واللعب يا حبيبي في كل واحد واول ما زب زيد يقف علي حد انت بتلعب معاه جيبه لي
سامي : حاضر يا محمد بيه
انا : استني شربه الماده المنعدمه للصلابه
سامي : حاضر
سامي راح لناديه وقلعها وكانت بنت المره جامده اوي ومفيش فيها غلطه ولا شعرايه نضيفه جدا وسامي بدا يلعب يمص بزها ويبعبص كسها قدام زيد ويبوس ويلحس في كل حته في جسمها وطيزها كانت حمرا وردي جدا زيد بدا يعيط ويزعق بهستريا كبيره
انا: لا مش عايز صوت عايزك تركز بس مع امك عشان انا هموت عليها وقف زبك بسرعه
زود يا سامي اللعبه وبدا سامي يزود ويطلع زبه ويحشره في بوقها ويقرص علي حلمتها براحه
وناديه مفيش اي مقاومه ومستسلمه معاه واندمجت وبدات تمص جامد
انا: شوفت مامي يا زيد حلوه ازاي
زيد: خلاص يا محمد بيه انا غلطان و**** واسف
انا: مش عايز صوت يلا هنا اتفرج وانت ساكت
سامي زود ونزل علي كس ناديه لحس جامد اوي وناديه بدأت تندمج اكتر
انا: شوفت يا زيد كس امك حلو ازاي في اللحس ي حبيبي
زيد : بيعيط ومش مطلع صوت
بس انا شوفت ان زيد بدا يندمج بس مش موضح
يلا ي سامي زود يا حبيبي
سامي: امرك ي باشا وطلع زبه وكان طويل وعريض وناديه مبرقه لزب سامي
انا: عجبك ي نادية طب اشتغل يلا يا سامي استنا حتها تمص لي واشتغل انت في طيزها
وجت نزلت علطول علي زبي مص وبتبص لي وهي بتمص لي بلبونه وانا متكيف الصراحه اوي وسامي تحتها بينيك في طيزها وانا بقولو زود السرعه يا سامي وهي شغاله مص
زيد: زبه وقف نص وقفه كده
انا: اي ده الخول زبه بدا يقف علي امه سيبها كده يا سامي وطلعتها علي زبي وراشق زبي في كسها ونازل رزع بغباء
روح يا سامي للوجي واللعب علي خفيف كده
ناديه مش سامعه كلامي ونازله وطالعه علي زبي وانا بدات اندمج معها وامص الحلمه ناديه مش باين عليا سن الصراحه وابزازها حلوه اوي وهي نازاهوفي بوس وانا بضربها علي طيزها بعنف
انا : اي ده يا نادية انتي بفا شرموطه كبيره ونزلت نيك فيها لمدة ربع ساعه وضرب في كسها جامد وبضربها علي بزرها وبقرصه وهي نازله صويت
ناديه : محمد زود اه نيكني كمان اه اه وانا بنيك فيها جه لي عارف فاكرين عارف
انا: اي اللي جابك دلوقت
عارف: اللي جبني ان مش عاجبني اللي انت بتعمله ده با محمد
انا: ملكش دعوه يا عارف انا عارف بعمل اي يا محمود
طلع زبك كده وانا قومت وقولت له ادفس زبك بسرعه كده
تعاله يا عارف انت يعني مجتش من زمان اي اللي جابك دلوقت اي عايز اي
عارف: انا جاي ليك بسبب اللي انت بتعمله ده نازل نيك في الكل موقف زبك علي الكل
انا: زبي يا سافل عجيب يلا
عارف : انا مش بهزر دلوقت جدك عايزك انت وعماد
انا: قوله طيب هاجي هخلص بس شوية شغل واخلص كده واجي له انا وعماد
دخلت عليهم بقا ولقيت محمود ملط مع ناديه وشغال نيك في كل حته في ناديه الصراحه فرص وجسمها ملبن ومش بيقول لا ابدا
ببص علي لوجي لقيت جسم ابيض قمر كده كسها صغير
وابزازها صغيره كده شبه الكانتلوب انا
ولقيت زيد زبه وقف علي الاخر وبيص علي لوجي وسامي بيلحس وبيعبص في طيزها
انا: حات يا سامي القمر ده لي كده لوچي سمعت وخافت مني وحاطه اديها علي كسها
تعالي ي حببتي متخفيش واختها علي حجري وببوس في شفيفها وهي مفيش اي مقاومه وحاطه اديها علي كسها
وبتعيط وانا نازل بوس وتحسيس في كل جسمها وبصراحه جسمها يهبل من كل شيئ سبت الشفايف اللوز دول ونزلت عض في رقبتها براحه انا واخدها بحنان جامد لانها بسكوته كده ونزلت للحلمه اللي شبه الجوهره دول وبمص في جامد قاعد بمص فيهم ربع ساعه اصل عجبني اوي الصراحه
وشغال انا في كسها دعك براحه وليتها شالت اديها من علي كسها وشالت الغطا اللي علي عنيها
وقالت لي في ودني انا عيزاك لوحدنا في غرفه
انا اختها ودخلنا الغرف واول نا دخلت مسكت بزازها الاتنين وحسست عليهم وكانو حلوين اوي
صدقي ان اول مره اشوفك مشوفتكيش الا مره واحده
بس انتب جسمك حلو اووي
لوچي مكسوفه
انا :حد عمل معاكي six قبل كده يا لوچي
لوچي: لا يا محمد انت اول واحد بس لما سمعت مامي معاكو
انا: طب تعالي وخدتها في حضني وصدري في بزازها ونزلت فيها بوس
وحطيت ايدي علي كسها ادعك في
لوچي: اه براحه
انا: في ده يدوب بعمل حاجه بسيطة انا لسه عملت حاجه وقولتلها تعالي بقا
شيلتها ونيمتها علي السرير ملط زي ماهيه
هيا نايمه روحت بليت زوبري بالچل اللي موجود
وانا بدات ادخلو في كسها
لوچي : ده هيدخل ازاي قولتلها هيدخل دلوقتي
وانا بدخل الراس و دخلته و كان ضيق جدا لسه بنت بقا
قولتلها اهدي وزودت شويه انا من طلعي مش بحب الحنيه دي
لوچي: اه اه طلعو
انا طلعته وطله بنقط ددمم وقولت ليها مبروك يا حببتي وبضحك
لوجي: ميدو في وجع جامد
انا :معلش خشي بس خدي الشاور واقعدي في مايه وكله هيبقا تمام عندك جوه كل حاجه
لوچي دخلت
ضميري : اي اللي انت بتعمله ده يا محمد حياتك بقت كده يعني كلها نيك وشغل بس طب انت عملت في البنت اي ونادين مراتك وعيالك مش فارقين معاك اه انت لسه صغير بس لا بردك مينفعش وران مراتك التانيه اي بطل بقا
انا: غور بقا من دماغي بس بقا ملكش دعوه
لوچي: انت بتكلم مين يا محمد
انا: لا مفيش وسحبتها وزبي كان لسه واقف مسكت زوبري ودخلت راسه في كسها وقعدت ادخلو وهيا تصرخ وانا كاتم بوقها
انا: براحه اهوو قربت ادخلو كلو خلاص لما دخلتو كله كانت بتموت دخلته كلو وماتحركتش غير لما بقت هاديه خالص وبقيت ادخل واخرج براحه
انا: كسك حلو اوي
لوچي: مكسوفه ومش بتتكلم
انا : عجبك النيك
لوچي : حلو اوي قولتلها قومي وعملنا وضع 69
وانا نزلت مص ف كسها الصغير كان ريحتو تجنن وهيا مسكت زوبري قولتلها مصي بقت بتمص اي كلام
وقفتها وقولتلها اقعدي علي زوبري يلا وقعدت علي زوبري دخل كلو في كسها
انا: طب اهدي كده
لوچي: مش قادره كمان دخلو كلو
وانا: بنيك جامد وهيا نازله طالعه علي زوبري وانا مقدرتش اشوف جسمها ده ومنزلش بعد 20 دقيقه نيك نزلت ف كسها وسبتها نايمه خلصانه وطلعت برا
لقيت محمود ناك الكل وفتح بڤيان وكله نايم علي الارض من التعب محمود قاعد بيدخن
انا: اي اللي عملته ده ي محمود فتحت الكل ي بني حتي زيد
محمود : لا استنا اللي ناك زيد سامي انا لقيت زيد بيحط صباعه في طيزه قولت لسامي ينيكه
انا: وسامي وافق
محمود: سامي بينفذ الاوامر يا محمد
انا : روح الكل يا محمود الا لوچي دي بتاعتي انا محدش يلمسها وهي عايز تقعد معايه
محمود: البت عجبتك يا محمد عشان كده اتاخرت جوه ساعتين ي برنس
انا: بس يا محمود روح الكل بس ملط يا محمود يمشو بالشارع ملط يا محمحمود انا قولت اهوو
انا : هروح علي البيت لاني تعبان اوي يا محمود وعايزك بكرا تجهز نفسك عندنا مقابله مع الوزير
محمود: حاضر يا محمد
روحت انا والحراسه بتاعتي لقيت عندي امي عندنا
انا: انتي اي اللي جابك هنا انا قولت مش عايز اشوف صح ولا غلط
امي: محمد انا امك وبحبك و****
انا : اطلعي برا وكان واقف نادين وروان مرتاتي برا يلا
وبزعق لقيت الدنيا بقت سوده ومغمي عليا
انا: كنت لسه طالع من الكبوه اللي فات وتعبان جه الممرضين كانو لسه عندي في القصر
واخدوني عشان يشوفوني لقيو قاطع النفس وتعبان والدكاتره وصلوو وعماد اخويا وكشفو عليا وانا محطوط علي الاجهزه
عماد: دكتور هوه محمد عنده حاجه بالمخ انا دكتور وعندي شك بكده
الدكتور: محمد بيه يا دكتور عماد عنده ورم خبيث بالمخ لما بينفعل الورم ده بياثر علي الوعي عشان كده بيغما عليه بيخش في حاله صعبه
عماد: ورم خبيث طب ليه مقولتوش لي يا بس
الدكتور: محمد بيه اللي كان مبلغنا منقولش ليكو
عماد: اكيد في عمليه للورم ده
دكتور: الورموفي مكان صعب جدا ونسبة النجاح 1٪
عماد: هنعمل العمليه برا باذن ****
روان ونادين : عماد محمد مالووو
عماد: زعلان جدا وواضح عليه
محمدزبس ضغط الشغل ماثر عليه يا جماعه وهيبقا كويس هوه فاق جوه بس مش عايز حد يزعله
وهنا نقفل الجزء الاول من السلسله التانيه انتظرونا ?️
معلش اتاخرت عليكوو شهور اعزروني و**** تعبان يا حبيبي ومحتاج تشجيع منكم سلام
انا سعيد جدا بالدعم جدا وهكمل واحد بس اللي بيدعم اكيد في الاخر ممكن اعمل حاجه كويسه الجزء ده في احداث كتير جدا ومش هحدد النسبه بتاع الاحداث عايزكم تعرفوو انتوو بس تعتبر كلها احداث حصلت مع اختلاف الاحداث
ممكن اكون بمثل اني كويس لاقصي درجه لكن انا تعبان جدا جدا مش مهم اخش في تفاصيل اكتر ويلا نبدا
اولا مساء الخير او صباح الخير علي حسب انت بتقرأ القصه امته
الجزء التاني
وقفنا لما انا اغمي عليا ودخلت في حالة اغماء بعد ما شوفت امي واخويا عماد عرف انا عندي ورم
عماد: يا دكتور احنا هنسفر محمد برا يعمل العمليه ونشي الورقم
الدكتور: يا دكتور عماد صعب يعمل العملية لان العمليه نسبة النجاح مش مضمونه يا دكتور ومحمد بيه كان قايل لي محدش يعرف نهائي وانت عرفت اهوو عشان كدا لازم تعرفه انك عرفت بس واحده واحده
عماد: ماشي يا دكتور بس هوه هيفوق امته
الدكتور: بعد ساعه من دلوقت
عماد: تمام
انا: فوقت ولقيت امي واخويا ومرتاتي الاتنين وجدي
عماد: حمد**** علي السلامه يا محمد
انا: **** يسلمك طلع دي برا القصر يا عماد اما قولت اهووو وبزعق
عماد: حاضر يا محمد اهدا بس
تعالي يا روان انتي ونادين
ياروان اخبار نادين معاكي اي
روان: نادين دي اختي يا محمد واكتر و****
انا: الحمد**** نادين دي اختي وحببتي ومراتي واكتر
مش كده ي حبيبي
نادين: بس بقا انت تعبان
انا : وحيات روان عندي لارزعك واحد تحلفي بيه ??
روان: احم احم في حاجه يا محمد انا سامعه اسمي
انا : انتي روحي يا حبيبي انتي بس عرفاني انك ملكيش حل في السيكوو سيكووو
روان: الباشا بتعنا روق بس واحنا نعمل احلي سيكوو سيكووو
نادين: اه يا سافله بقا كده ماشي
قوم كده يا محمد وهتشوف التحدي في السيكوو سيكوو
انا: **** يخليكوو لي ****
عماد خبط ودخل لو سمحت يا محمد انا عايزك
انا: اتفضلوو دلوقت وانا هخلص مع عماد واجيلكم لان عايز اشوف العيال يا نادين
نادين وروان : حاضر يا حبيبي
عماد : محمد قبل اي شيئ انا هنسافر نعمل العملية برا مصر
انا: عماد لو لي عمر هعملها بس مش دلوقت
عماد: بيزعق اسمع كلامي بقا انا اخوك الكبير وبقولك هنعمل العملية خلاصعجبك كده كل شويه تقع انت لو حصل ليك حاجه مش هعرف اعيش من غيرك و**** مش بعد كل ده تلاقي بعض ونبعد تاني انا لا مش هيحص لو موت هموت معاك
انا: دمعت **** يخليك لامك ولي يا عماد هخلص بس الحاجات اللي ورايا وعمك وامي والباقي ولو لي عمر هعملها ولو سمحت مش عايز نقاش كتير.
عماد: مشي من غير ما يكلمني وخرج برا القصر
المرضه دخلت لي اسمها وعلياء
علياء : يلا يا محمد بيه ميعاد الدوا
انا: انتي مين
علياء : اناا الممرضه بتاع حضرتك
علياء 28 سنة بيضه عنيه واسعه وبني بنت من حته شعبيه واضح من لهجتها جسمها كرباج بزاز وسط جسم متقسم طيز بارزه كرش صغير
وجت تحط لي حقنه في السرنجه واختها ونمت
تاني يوم بعد ما نمت وصحيت
انا : عليا تعالي اسنديني كده عايز اشم هواا
علياء: مينفعش يا فندم تطلع دلوقت برا ولسه الدكتور هيقول شوية تعليمات
انا: تعالي يلا اصل انا لو اتعصبت مش هشوف قدامي
جت مسكيت ايد وحطت ايدي حولين رقبتها وانا بمسك في هدومها مسكت فردت بزهاا
علياء: اتنفضت وقالت في دمغها مش قصظه
انا فعلا مش قصدي معلش يا علياء اسف
علياء: محصلش حاجه يا فندم
وطلعت برا في الجنينه وقاعد بشم هوا وبقول بقا ده انا شاب في عمري ده ابقا كده
يلا الحمد****
الفون رن وجابه سبع
انا: سبع اخبارك اي يا عم انت طولت كده ليه وبضحك وهوه بيضحك
سبع : اخبار صحة معاليك اي يا محمد بيه
انا: الحمد**** مين علي الفون
سبع: ده ...... من كذا .......
انا: حات ي بني ايوه اخبارك اي يا فندم واخبار الشغل اي
المتصل: شغل اي دلوقت اخبار صحتك اي يا محمد بيه
انا: الحمد**** عارف ان متاخر عليك في الشغل
المتصل : شغل اي اللي متاخر عليا ده عماد بيه عامل انجاز جبار وحلوو
انا: طب تمام في خلال شهرين هخلص اتفقنا
نقف هنا عشان تعرف اي الاتفاق لازم تقراء الاجزاء والسلسلة اللي فاتت
المتصل: احنا كنا متفقين علي سنتين وكده انت بتخلص شغل في سنه صحيح اللي خلف ممتش
انا : يا باشا لازم الشغل يخلص لمعاليك فورا ده واجب
المتصل : تمام يا محمد بيه الف سلامه عليك وقغل
روان نزلت لي
روان: ميدو حبيبي عامل اي دلوقت يا محمد
انا: الحمد**** بس في حاجات تانية تعباني
روان : زي اي اكيد ده ومسكت بتاعي باديها وقالت ده حبيبي ده و بتحسس عليه وبطلعه من بنطلون البيجامه والروب
انا : اهدي انا طالع من مرض ي بنتي اسكتي بس دلوقت
روان: انا هسكت بس تفوق بس وانا مش هسكت تمام
انا: تمام
انا : يا سبع تعاله عايزك تشوف عماد بيه فين دلوقت انا عايزه
سبع: عماد بيه في الشركه في مكتبه
انا: بدري كده
سبع : اه هوه بيحب يشتغل بدري
روان : انا عندي فكره حلوه تعاله نجوز عماد يا محمد عماد بردك سنه كبر وانا اهو اصغر منه بكتير ومش بقول لا ??
انا: طيب عايز اقعد لوحدي دلوقت يا روان سبيني
روان : حاضر
انا بكلم نفسي
نفسي : اي يا بروف هتعمل اي دلوقت
انا: صدقي ب**** لاعمل احلا شغل
نفسي: شغل اي بالضبط بقا لان شغلك كله في النيك بس
انا: انا مش محتاح حاجه شغلي والمصانه بتاعتي ماشيه في جميع المجالات وسني صغير ومتجوز ومخلف ومليارات بتخش وعماد بداء يعرف الشغل والعلقات بتاعتي كبيره وكله تمام
نفسي: طب وتعبك ده مش لازم تتعالج يعني يا ولا محمد
انا: قولي **** اصل كله لازم يتربي وانا بحب اربي اوي زي ما انتي عارفه
نفسي : انت هتقولي ده زبك خلاص معتش فيه حيل
صوت الممرضه محمد بيه الدوا والفطار
انا: طب يلا نفطر
الممرضه علياء : اتفضل الدوا الاول ده قبل الفطار
دوا تعالي ادهولي مش قادر ارف ايدي ..
الممرضه مممم حاضر
انا: متجوزه يا عليا
علياء : لا يا فندم
انا:بس حرام و**** الجمال ده يتساب كده
الممرضه: شكرا شكرا
انا: قومي اقعدي هنا علي حجري
الممرضه : بتقول اي يا فندم
انا: زي ما سمعتي كده ويلا لان انا بتعصب بسرعة
الممرضه: انا مش كده يا فندم
انا: كده هضايق ولو مجتيش بمزاجك هخليكي تيجي غصب عنك وهتترجيني
الممرضه: حاضر حاضر
وقاعدة علي حجري وانا بمشي ايدي عليها وبمسك ضهرها ونازل وهي خايفه وضربتها علي جنب طيزها جامد وقولت ليها امي يا بنت المره عليا انا
الممرضه: انا اسفه يا محمد بيه خلاص والنبي ب**** عليك
انا: مش عايز اسمع صوت هنا
يا سبع جهز الرجاله هنروح مشوار
سبع : حاضر يا محمد بيه بس ريح النهارده وانا اعمل اللي انت عايزه
انا: لا يلا ومش عايز كلام كتير
سبع جهز العربيات وخلص وطلعنا علي مكان المشروع اللي احنا مسكينه
انا نزلت المشروع جالي مدير الموقع
الحوار بيني وبين المهندس احمد عبد العزيز
احمد: ازيك يا محمد بيه اخبار صحتك اي
انا: الحمد**** اخبار المشروع اي يا هندسة
احمد: شهور ونخلص باذن **** في خلال 9 شهور المشروع خلصان
انا : تمام اهم حاجه عايز الشغل يكون عالي ويعيش سنين لان انت عارف ده شغل مين وباسم شركتنا
احمد : يا محمد بيه شركات حضرتكم معروفه بالشغل والمواعيد انا كنت عايزك في حاجه علي انفراد
انا: اتفضل في حاجه ولا اي
احمد: دلوقت عم حضرتك عز بيه
انا : خير مالووا
احمد : كان عايز يدخل اسمنت مضروب وكان عايز يوقع المشروع وبعت لي حد من طرفه وكان بيحاول معايه اني اخد فلوس وادخل الشحنه دي وانا رفضت انت خيرك عليا و****
انا : جدع يا بشمهندس يا سبع شيك بــ3 مليون للبشمهندس
سبع: حاضر يا فندم اتفضل يا بشمهندس
احمد: لا لا يا فندم انا مش جاي عايز فلوس و**** انا كنت بخلص ضميري بس و**** انا الحمد**** مش محتاج حاجه
انا: بص حضرتك اه احنا الفرق بينا في السن كبير بس انا بحب اللي بيخلص في شغله ولي عشان كده هتاخدهم
احمد: تمام يا فندم
انا : اتفضل يا بشمهندس
انا بكلم نفسي بس في عقلي وسرحت
بقا كده يا عمي بلاش انا مش بخاف علي حاجه بس و**** لخليك تيجي تبوس رجلي
انا : يا سبع اخبار الفلل اللي حوالين القصر اي جهزت ولا لسه
سبع : بتجهز يا فندم علي الفرش علطول
انا: تمام كلم عماد كده علي الفون
سبع: اتفضل يا فندم
انا: ازيك يا عماد متزعلش مني يا حبيبي علي اللي حصل بينا
عماد: مفيش حاجه يا محمد و****
انا: معلش عايزك تجمع العيلة كلها عندي في القصر بعد العشا حتي امي
عماد: خير يا محمد في دماغك اي استر ****
انا: متخفش يا بني
عماد: حاضر يا محمد سلام
الفون التاني بيرن
انا مين يا سبع
سبع: مني الجمل يا فندم
انا: حات يا بني ايوه مين
مني : اي ده انت مش مسجل رقمي
انا: وانتي مين بقا عشان اسجل رقمك
مني: انا مني هانم يا محمد
انا: مني مين معلش اصل مش فاكر
مني: مني هانم الجمل يا محمد مش فاكرني
انا :اه اتفضلي
مني : انا بتصل بيك اطمن علي صحتك عامل اي دلوقت
انا: كويس عايزه اي بقا
مني: ليه الاسلوب ده بينا يا محمد بيه
انا: ده اسلوبي كده يا بتاع اللبن انتي مش انتي ملكة اللبن
مني: انا اسفه معلش علي اخر مقابله حصلت بينا
انا: لا مش مقبول اسفك ده بعد اي انا بحب اسوي الخصم بتاعي علي الهادي
مني: كفايه لحد كده يا محمد انا محدش جاب منخيري الارض الا انت
انا: هوه انا عملت حاجه انا لسه بلعب بس صدقي اللعب في اللبن حلو بردك
مني : انا عايزه اقبلك عشان اعتذر ليك يا محمد
انا : تعالي الشركه انا هكون موجود بعد ساعه هناك
مني : تمام ماشي
انا: يا سبع اطلع بينا علي المزارع
سبع: تمام يا فندم وطلعنا هناك وانا معايا الحراسه بتاعتي ووصلت علي المزرعه وداخلت والكل كان في استقبالي وسلامات وازي صحتك والكلام ده
انا: شكرا ليكو كلكم كل واحد علي شغله انا عايز بس المسؤل هنا
سبع: حمد يا فندم المسؤل هنا ده اكفئ حد هنا من السودان اللي جابه عماد باشا
انا: اهلا وسهلا يا حمد
حمد : اهلا بيك يا محمد باشا
انا: اخبار الشغل اي والانتاج والحفظ والتغليف والتوريد وكل شيي عايز اعرف كل حاجه هنا
حمد: حضرتك احنا هنا شغالين الشغل الاوربي انا ميكنش في تعامل مع الماشيه يا فندم الا بالمكن من اول الحلب لحد التغليف والتبريد
والعلف من مزارعنا يا فندم واخوو معاليك عماد بيه متابع التغذيه بنفسه
وفيه خطة للعلاج ومع خطة انتاج الابقار كل قسم منقسم لوحده يا فندم
انا : تمام الانتاج بتعنا في اليوم كام
حمد: احنا بننتج 1000 طن يومي من اللبن مع الزياده للماشيه لان يوجد منهم حوامل يا فندم
انا: جميل جداا انت ممتاز يا حمد انا عايز توسع في منتاجات الالبات بتاعتنا
حمد: باذن **** حضرتك اول واحد تعمل خط انتاج بتكامل مع انتاج منتجات الالبان يا فندم ده مشرع ضخم جدا
انا: في عقلي **** عليك يا عماد عرفت صحيح تدور المشروع في وقت قليل وتعمل خطوط انتاج
انا: شكرا يا حمد يلا يا سبع علي الشركة
يا سبع مني الجمل هتيجي اكيد معرفه السكرتارية انا عايز تبلغ السكرتارية انا تقعد منتظره ساعة برا
سبع : تمام يا فندم
ووصلنا الشركه وكان الكل سعيد برجوعي الا سالم واكيد انتم عارفين قصته اي
وداخلت المكتب اشوف الاوراق وكان عماد مخلص كل حاجه حتي شغل البترول خلصان
عماد: دخل عليا حمد**** علي السلامه يا محمد نورت مكانك
انا: **** يخليك يا عماد انت اللي انا مسنود عليه يا عماد بجد و**** انا دماغك نضيفه اوي يا حبيبي وراجل يعتمد عليه
عماد: يا محمد انا معملتش حاجه ده شغلي
انا: ايوه يا حبيبي ده شغلك انت لو كبرت انا هكبر ولو وقعت انا هقع و**** **** يخليك لي
عماد: **** يا محمد دلوقت انا بلغت العيلة كلها حتي والدتك وعمك
انا: تمام اوي
عماد: انت بردك مش عايز تقولي في دماغك اي يا محمد
انا: هتعرف يا محمد كل حاجه بس عابزك توافق علي اللي هقوله بليل
عماد: حاضر بس يكون صح الاول
انا : يا عم خير
السكرتيره: محمد بيه مني هانم في انتظارك برا
انا: دخليها غرفة الاجتماعات لحد ما اجي
عماد: اي ده مني الجمل برا دي ضايعه في البورصه وشركتها كلها في الضياع
انا: ياعم سيبها مش هي جت تلعب معايا انا بحب اللعب اوي
عماد: اوعي هي مش سهله يا محمد
انا: انت تعرف اني سهل يا عني يا عماد
عماد: اخويا الشرير ??
مش يلا ولا اي الست قاعد بقلها ساعه ونص في قاعة الاجتماعات
انا: ماشي انا داخل ليها اهووو لو اتاخرت عليك متخفش عليا
وداخل علي مني
مني: ازيك يا محمد بيه اخبارك اي
انا: تمام يا مني هانم وبقعد علي مسند بالغرفه عامله اي في شغلك يا مني هانم
مني: بصمت كده دقيفه انا كويسه والشغل تمام
انا: تمام اوي يعني يا مني هانم
مني: ما حضرتك عارف يا محمد بيه اني بقع و**** بسببك انت ملك اللبن دلوقت
انا: ملك اي لا الملك هوه **** انا عبد فقير يا هانم فاكره المقابله بتعتك وشروطك معايا
عشان تعرفي انا مين واقدر اعمل معاكي اي
مني جت تبوس ايدي انا اسفه يا محمد بيه و**** انا ملكة اللبن وبقولك اسفه
انا: بردك لسه فيكي التكبر ده بلاش معايا انا انتي جربتي معايا لعبي وهي موطيه بتبوس ايدي
مني : انا اسفه و**** علي كل حاجه عملتها
انا: لا لا مش عايزك كده ده انتي بنت كذا كذا بنت راجل مهم قوي في كذا ......
مني كانت عايزه الارض تنشق وتبلعها من كلامي
انا: تعالي نخش جوه كده ومسكتها من حلمة بزها وهي كانت طويله وماشيه معايه بكل هدوء هي كانت النسخه التانيه من غادة عادل
ودخلت جوه الغرفه بتاعتي في قاعة الاجتماعات وبقول لها انا مش عايز ايدي تتباس
وطلعت زبي وقولت لها ده اللي عايز يتباس بس وقاعدة علي مجلس ارضي انا بحب المجالس الارضيه
ونزلت علي الارض وبتبوس زبي وانا فاتح ايدي يمين وشمال
ولقيتها بتمص
انا لالا وبضربها انا قولت بوس بس يا هانم لو سمحت
فاكره المقابله انك محدش بيقولك لا
بوسي واحده واحده
مني مش بتتكلم نهائي وبتبوس وخلاص بس بفن تقولك قوم نيكني يلا لكن انا غير
انا: بس كفايه يلا قومي اقلعي بس استني انا عايزك شرموطه بتقلع
قامت تقلع هدومها قدامي بـ إغراء و بقت ملط قدامي بصراحه جسمها فاجر و بزازها بيضه مرفوعه وطيزها الوسط المدورة و فضلت تقرب مني بكل هدوء لحد ما وصلت للمجلس الي انا قاعد عليه و راحت فاتحه الحزام
انا : لا استني يا مني هانم لفي كده وقومت رازعها بعبوص جامد في كسها قامت تصوت جامد وراحت في اخر المجلس
انا تعالي يا شرموطه قلعيني وجت تقلعني البنطلون ومسكت زبري و فضلت تبوس فيه
بعدين بصت لعيوني واكنها بتقولي ارحمني وانا مش مش شرموطة و****
لقيتها بتقوم وبتقرب من وداني و قالت لي محمد عايزاك تنسى كل حاجه حصلت قبل كده
انا : بس يا شرموطه انسي يا لبوه انتي
ومره واحده لقيتها راحت نازله على زوبري و هاتك يا مص ولحس من راس زوبري لحد بيضاني و فضلت تشفط بيوضه بيوقها و ترجع لراس زوبري ولحس
انا الصراحه بتاعي وقف زي الصخر ظغطت عليه و قربت من شفايفي ببطء ودخلت انا وهي في بوسه كلها
هياج و بعدت عني و تفت في كسها الابيض وبقا احمر و بيلمع طلعت علي المجلس و غرست زوبري مره واحده في كسها
انا لا حسبي كده انا زهقت يا شرموطه مليش نفس للاشكال اللي زيك انتي يضرب عليكي لبني في وشك يا ملكة اللبن
مني بتدمع من الكلام لانها بصراحه ملكه في الجسم والشكل وكل حاجه فيها حلوه بس انا كان لازم اكسر نفسها واحطها تحت رجلي
ووقفت و مسكت زبي وضربة علي وشها ودخلت الحمام اغسل زبي وطلعت لقيتها مغمي عليها وقاطعه النفس
انا ضغط علي زرار ورد عليا سبع
سبع: ايوه يا فندم
ابعتلي عماد بسرعه
دقيقتين ولقيت عماد داخل عليا
عماد: ملها يا محمد في اي
انا: لا استني كده انا دكتور انا اعرف شوفها
عماد نزل وشفها كان مغمي عليها من الزعل وضغط وطي
علي مره واحده
عماد : هتبقي كويسه يا محمد
انا: طب فوقها وخليها تلبس وانا في المكتب الرئيسي
عماد: طيب
انا: طلعت علي المكتب وقاعد بتفرج علي عماد في الكاميرات لانها بتسجل صوت وصوره وكانت غاليه جدا في الايام دي
مني فاقت ولقت عماد ومش بتتكلم معاه
عماد: مني هانم قومي يا فندم وقومها وقف بيها وهي ملط ومسكها من وسطها وهي لسه دايخه
عماد بيمسك بزها وبيقول انتي اللي عملتي في الجمال ده كده
انا بضحك وبقول عجبتك يا عماد انا عارف
عماد قومي يا جمل تعالي ودخل الحمام بيها وكان في جوه بردك كاميرا انا برشق في كل حته كاميرات زي ما انتو عارفين من الاجزاء اللي فاتت
وفتح الحنفيه وبيغسل وشها وهي بدات تفوق وتغسل معاه
عماد : مش خساره الجمل ده يعمل كده في نفسه فيكي حتة تكبر ومحمد زماته شلها خلاص مني بتبص له وبتعيط جامد
عماد: معلش معلش تعالي لان كده مينفعش كده انتي عايز shower واخدها لهناك
عماد: انا هطلع بره لحد ما تخلصي
مني: لا استني سعدني لان انا دايخه
عماد: اسعدك ازاي يعني مش عارف
مني: تعاله اسندني مش قادره اقف
انا: مني هانم انا ملعبش في لعب غيري وده اخويا حط فيكي حاجته ولو اي حصل انا ملعبش في خرا غيري
انا: صدق عجبتني يا عماد طب انا ليه مطلعتش زيه كده مش لو كنا اتقبلنا من زمان كنت بقيت زي عماد
منك *** يا ابويا فرقتنا عن بعض
عماد: دخل عليا وبيضحك وبيقولي انت عملت اي مع الجمل ده
انا: تعاله يا عماد يا حبيبي اتفرج ولفيت الاب وفرجته
عماد : اي ده انا منكتهاش
انا: لا هي البت فرص بس انا حبيت اكسر نفسها زي مانت شوفت كده
عماد: ماشي
انا: بس انت عجبتني في موقفك يا عمده اللي انت عملته في الحمام
عماد: اي ده انت عرفت ازايي هوه في كاميرات
انا: ما انت هارف يا عماد انا مش بسيب شبر الا لما احط في كاميرات
عماد: انا كنت هموت عليها الصراحه بس حاجه اخويا لعب فيها قبلي انا مستحيل المسها
انا: ما برحتك يا عم انا اصلا مدخلتش بتاعي بس
عماد: لا بردك ي عم انت لو مدخلتوش دلوقت هدخله كمان ساعتين ??
انا: حفظني يا عماد يا اخويا هي دلوقت هتيجي مكسوره وحزينه خلص معها انت وخليه توردلينا 3٪ لبن بس وسيبها تشتغل هي في حالها واحنا في حالنا
بس عرفها انها ملكي انا وبس ولو عرفت انا لعبت من ورا ضهري مش هيحصل طيب وانا هقوم اروح مشوار
عماد: ماشي يا محمد
مني وصلت لعماد وكانت داخله ولا اكن حاجه حصلت بطل بطل
مني : انا بتستاذن امشي
عماد : استني يا هانم في عرض حلو
مني: عرض اي حضرتك
ان هنسيبك تشتغلي في حالك وهتاخدي ليكي 3٪ لبن
مني: موافقه علي حاجه هبعت حد يخلص معاكو
عماد: تمام يا مني هانم اه بقولك انتي ملك محمد بيه لو عملتي حاجه في ضهرنا هيكون في كلام تاني واديكي شوفتي اللي حصل
مني: حاضر حاضر
عندي في مكان ما
انا: اي اخبار الشغل والحراسه عليه
مجهول : كله تمام يا محمد بيه
انا: انا عايز دول زي كتيبه كده تدخل سريع وكل اهلهم مصريفهم علينا
وعايز جزء منهم حراسه علي اعلي مستوي ممكن
المجهول : تمام يا فندم كله تمام
انا: يلا سبع نتحرك وركبنا العربيات واتحركنا
سبع: علي فين يا محمد بيه
انا : علي البيت علطول
في مكان ما خارج مصر متكلم (م)
مجموعه 1 عايزكم تتحركو دلوقت
مجموعه 2 عايزكم علي الشركات
مجموعه 3 عايزكم علي المخزن اللي في القصر
م: النهاية علي ايدي
ل: يا تري هنعرف نخلص ده كل مره يطلع منها والعرايس اللي احنا بنحركها هوه مفكر ان هوه اللي بيكتشفها
م: محمد زكي ومش سهل بس المره دي لا
ل: ياريت هنخلص علي الكل في الاجتماع
م: بس انا عايز عماد هنا حي يبقا قدامي
ل: حاضر ننهي بس عليهم علي عيلة عبد المقصود واحد واحد
م : اه عايز راس محمد تبقا هنا قدامي
نرجع عندي كده كفايه ونزلت علي القصر وطلعت علي المكتب بتاعي وداخلت عليا نادين وروان
روان: مختفي ليه محمد من الصبح قلقنا عليك اوي
نادين : محمد معتش تعمل كده انا بخاف عليك اوي او حتي كلمنا
انا: حاضر يا حبيبي
اه : عايزكم النهارده بليل في الاجتماع ملكات كده تمام
نادين وروان احنا طول عمرنا ملكات يا بني ??
انا: ماشي يا حبايبي
دلوقت محتاج اريح دلوقت وانتو في حضني انتو
الاتنين
نادين وروان : تعاله يا حبيبي يلا واختهم ونمت في النص بينهم ورحت في النوم دخلت في حلم جميل
انا: اه روح قلبي وحببتي انتي فين من زمان
كريمة: انا موجوده جمبك علطول يا حبيبي وحشتني يا محمد
انا : وانتي كمان اوي و**** انا كل مره بروح فيها بقول خلاص اني هجيلك واكون فرحان اوي
كريمة: لا يا محمد لسه بدري عليك اوي انا بس زعلانه عليك عشان امك واللي انت بتعمله
انا: انتي متعرفيش هي عملت اي بعد ما انتي مشيتي
كريمة : عارفه كل حاجه يا محمد انت طيب من جواك بلاش كده
انا: مش ااحنا طلع لينا اخ وجد يا حببتي
كريمة : عارفة يا محمد عماد ده بيحبك اوي ومش عيزاك تزعل منه يا محمد مهما حصل مهما حصل
انا: صحيت مره واحده مخنوق مش عارف ليه
نادين : صحيت مالك يا محمد في
انا: مفيش هخش اخد شاور واجهز عشان الاجتماع
سبع : رن عليا في الفون الداخلي
محمد بيه الجماعه وصلووووو
انا : تمام ساعه ونازل
سبع: تمام
وخلصت الشاور ولبست ونزلت وكان معايه مرتاتي كنت نازل مالك كده و**** يعديها علي خير
اللي كانو موجودين
........................
امي نهله
........................
اختي هدير وجوزها
اختي منار لوحدها بعد اللي انا عملته في خطيبها وفيها
..........................
عمي عز ومراته ميرو
بناته نيروز وجوزها
نازلي وجوزها
سيف ومراته لولو
ونوسين
............................
عمتي سوزان وجوزها الحاج ابراهيم
حمدي وباسم التؤام ومرتاتهم وزين ومراته
............................
عمتي هبه واولادها
حنان وجوزها ونفين وزياد
............................
عماد اخويا والدته
..........................
ازيكم يا جماعة اخباركم اي اولا انا عارف كل واحد فيكوو بيعمل اي بالضبط
اولا عمي اللي بيحاربني وعايز يقتلني وعايز يخسرني
عز: انت بتقول اي يا محمد انت واعي بتقول اي
انا : بقولك اي اسمع كلامي للاخر كده
انت تعرف يا عز ان مراتك بتتناك من خليل صحبك
انت تعرف ان بنتك نوسين متناكة دوليه وانا نكتها بعد الحاح منها
عمي: هقتلك يا محمد صدقني
سيف ابنه : لا كده انت اتجننت علي الاخر
وقايم لي سبع راح له
انا: ي سبع عيب تعمل كده مع ناني كده امال
بص يا عز انا عندي عرض حلو ليك دلوقت ليك انت بس دلوقت هتكتب كل حاجه باسمي وباسم عيالك ومراتك وتمشي
عز : ولو قولت لا
انا : هتخسر كل حاجه وبردك انا هشتريهم بالتراب بتاع جزمتي ويبقا فضيحه ليك في كل مكان اه وجدي اصلا مش هيعبرك اي رايك
عز: لا طبعا
انا : تعالي يا لولو عايزك
لولو جت لي قولت لها تعالي اقعدي علي حجري كده وقاعدة
انا: ازيك يا سيف ي حبيبي عامل اي
سيف : باصص في الارض والكل مستغرب من اللي بيحصل
طب خدوو بقا القرارات الحلوه دي
انا اشتريت وبنيت مجموعة الفلل اللي حولين القصر وتعتب جاهزه ليكو كلكم
اول قرار
مرات عز ولوسين في ڤيلا ومعاهم سيف ومراتو لولو حببتي دي
ونازلي وجوزها في ڤيلا
وانت ي عز هتمشي وبرا العيله وبكرا الصبح شركاتك كلها مفلسه والبنوك حجزه عليها كلها وانت مفضوح ومفلس وهتسجن
حد له راي تاني من عيلة عمي ولا حاجه
عمي طب ساكت علي الارض والكل بيجري عليه وعماد مستغرب
انا : الكل يرجع مكانه ولا هقلبها عليكم
تعاله يا سبع ارميه في اي مستشفي وعالجه وحط عليه حراسه
تاني حاجه : امي واختي منار اللي كانت عايزه تموتني في فيلا لوحدهم
امي فرحانه جدا جدا
اختي هدير وجوزها الحرامي اللي بيسرق في المستشفي وفي مال مراته في ڤيلا لوحدهم
هدير: بتقول اي يا محمد انا جوزي دكتور محترم
انا : طب رد عليها يا محترم كده مش عارف ترد صح لما تروحي الڤيلا هتلاقي مستندات بكل حاجه جوزك عملها يا هدير وانا ساكت عشانك انتي
تالت حاجه اخويا وحبيبي عماد يكون في قصر مجاور لي هوه ووالدته وهيتجوز ارملت صحبي عمار وهوه عارف بكده
وهيتجوز كمان تلاته يخترهم
عماد: كفايه واحده يا محمد وبيضحك
انا: اللي انت عايزه يا حبيبي
والدته : **** يخليكوو لبعض
عمتي سوزان المحترمه اللي بشوفها امي التانيه
هتكون في ڤيلا والحاج ابراهيم معها ومعها زين ومراته
والتؤم كل والاتنين مع بعض في ڤيلا
لو ليكي راي تاني يا عمتي قولي لي ولو حضرتك يا حاج ابراهيم قولي عادي
عمتي سوزان وجوزها : لا يا بني انت بتجمع العيله
انا: طب تمام
عمتي هبه وجوزها وزياد في ڤيلا وانا هتجوز نفين
نفين فرحت وسكتت
انا: ليكي راي تاني يا عمتي
عمتي هبه : لا يا محمد
موافقه يا نفين تكوني مراتي
نفين : سكتت وبصت في الارض مكسوفه
انا : طب تمام اوي
لولو انتي عجبك القاعده علي حجري يعني ولا اي قومي مكانك كده
طبعا الڤلل كلها مقفوله علي بعض وفي من جوه الفكڤلل باب بينزلكم علي تحت علي قاعه كبيره جدا هنتجمع فيها بعد كده
الكل : تمام
انا : هنتعشي مع بعض يا جماعه يلا اتفضلووو
وروحنا عل العشا كلنا
والكل بيتكلم مع بعضه وانا ببص لكل واحد فيهم وعارف اللي جواه تعالو انتو جيتوو علي حجري يا حبيبي
سبتهم وطلعت برا الجنينه اخت طلقه ومش عارف جت منين بس حسيت بجسمي برد جامد ووقعت
عماد : كان قريب لي جه جري وقعد يزعق واسعاف وبيقولي مش عايزك تقفل عينك ونفس الكلام جوز اختي
والكل بيجري عليا وانا عيني بتغرب وبروح وبقول لعماد خلي بالك من عيالي مرتاتي دي النهايه باين ورحت منهم خلاص
ودي نهاية الجزء الثاني من السلسلة التانية
يا تري مين اللي ضربني بالنار
والاحداث القادمه كلها غامضه مع السلامه
(( قيصر العنتيل ))
الكاتب (( قيصر العنتيل ))
صباح الخير او مساء الخير علي حسب المشاهده للقصه
انا عارف ان ممكن تكون القصه مش عجبه ناس كتير بس هكمل باذن **** للي بيدعموني
السلسله دي هتكون التانيه ونسبة المشاهد فيها 65%
حقيقه و35% اضافات
الجزء الاول
الانتقام مفيش له حدود حتي لو كنت انت طيب المهم تاخد اللي انت عايزه من الدنيا دي حتي لو من اقرب الناس ليك
يلا نبداء عشان كده انا اتاخرت عليكووو
وهبداء من نهاية الجزء العاشر من السلسه الاولي
فاجئه لقيت عماد بياخد طالقه في كتفه من الجثث اللي ميته علي الارض
ووقع عليا وكله ددمم
عماد: محمد اللحقني اخت طلقه
انا: اسعاف يا سبع بسرعه ويا بهايم ابعدوو كده اخت العربيه وسايق يلا ونص ساعه ووصلت المستشفي والحراسه معايا
ووصلت المستشفي و اخدوه مني وكنت هدخل معاه العمليات محمود صحبي جه
محمود : اي حصل يا محمد
انا: دخل علينا عربيات ونزلوو فينا ضرب بس الحراسه بتاعتي خلصت عليهم وحد كان لسه عايش ضرب عماد طالقه في كتفه
محمود: خير باذن **** يا محمد ربع ساعه وهيخرج
باذن **** يا محمود الفون رن وكان خليل .....
انا: ايوه يا خليل بيه خير
خليل: انتم بخير يا محمد بيه
انا: خير اي بقا يعني تقولي متامن عليك انا واخويا ومعرفش اي واجي اشوف كنا هنموت
خليل: مش معاليك بخير يا محمد بيه يعني
انا: اه بخير اوي خلاص المره الجايه هكلمك من المقابر
سلام انا اخويا بالعمليات
محمود: محمد خليل اللي كان بيامنك ده غبي
انا : يا بني لولا سبع دلوقت كان زماتك جاي تخلص ورق الوفاه
الدكتور : محمد بيه الحمد**** الطلقه طلعت وهوه كويس جدا وهيطلع في غرفه دلوقت
انا: طب تمام ماشي يا دكتور يا سبع خلص اللي يلا عايز قبل ما اطلع من المستشفي يكون كل حاجه خلصت
سبع: اعتبر كل حاجه خلصت وكله تمام حاضر
محمود: سبع يخلص اي يا محمد
انا: هعرفك كل حاجه باعدين يا محمود بعدين مش دلوقت
عماد خرج وفايق الحمد**** وانا بقوله معلش انا اسف و**** يا حبيبي مقدرتش احميك
عماد: محمد انا كويس الحمد**** متقولش كده ده مكتوب يا حبيبي
محمود: صح يا محمد ده مكتوب يا بني
انا: مش عايز اي خبر يطلع للصحافه ولا الاخبار نهائي يا محمود
محمود: حصل ي محمد خلاص
انا: كلم كريم يأمن البيت كانه تأمين وزير يا محمود
محمود: من غير ماتقول حصل ي محمد
الفون رن وكان سبع
سبع؛ يا محمد بيه بنت عمك قاعده معاه مش هينفع
انا: حات كل اللي عندك يا سبع حتي لو كان مين
سبع: حاضر يا محمد بيه هخدهم علي الصحراوي
انا: مستنيك هناك اهووو يا سبع
سبع: تمام يا فندم
انا: يلا يا عماد انت ومحمود يا دكتور عماد يقدر يخرج
الدكتور: ايوه عادي جدا
انا: يلا عمده انا هخليك تاخد حقك دلوقت
وطلعنا علي الصحراوي وقبلنا هناك اللي عمل كده وكان
معاه نوسين بنت عمي
انا: اهلا يا نوسين اخبارك اي يا شرموطي
مفيش كلمه عايزه تطلع من بوقها وكانت خايفه
ازيك يا عزيز اخبارك اي يا حبيبي كويس احلويت اهوه
انتو يا شوية عيال عايزين تخلصو عليا يا حبيبي
عزيز المقصود ابن عمي ومجبتوش في القصه من الاول لان ملوش لازمه عمي ده راجل عايش بره وفي حاله
وملوش في اي حاجه شغال في السياحه بس بعد كده هيجي
عزيز ده شاب 28 سنه وابيض وجسمه رياضي وشبه البنات كده
انا: اي اللي جابك اه انا ماشي في حالي وفي شغلي ومليش دعوه بيكم اسال عمك عز لكن تيجي وكمان عايز تموتني انا واخويا انا خليك تتمني الموت يا برنس
عماد: خلاص يا محمد انا مسامح و****
انا: مش بسامح يا عماد ولازم يتربي من جديد ده انا هخليه عزيزه
لوسين: محمد و**** انا معرفش حاجه و**** انت عارف اني بحبكم
انا: بجد بتحبيني طب فكوها وتعالي كده جت وقفت جنبي
عزيز: اه كنت هموتك لانك وسخ يا محمد وشغلك وسخ
انا اللي كنت هاخد الارض اللي اخوك اشترها بتاع الجبالي بتاع القريه اللي كنت انا هعملها انا وعمك عز
لكن اخوك اشترها وبسعر اكبر عشان مخدهاش انا حتي عمك عرض عليكو ان يخش شريك وانت رفضت
اه ولوسين حكت لي اللي انت عملته معها
انا: انت عملت كده يا عماد
عماد: ايوه محمد الارض عجباني جدا ولو كنت اعرف انك ابن عمي كنت سبتها
انا: جدع يا عماد تسيب اي ي بني مش الارض عجبتك يا عماد يبقا تمام ده شغل
لكن يوصل انه يموتني انا وانتا عشان ارض يبقا كده لا بقا كده لازم ادلعه
يا لوسين مش كان بمزاجك وانتي اللي كنتي بتتشرمطي عليا وعايزه كدا
لوسين: مممممم ايوه يا محمد انا اللي كنت عايزه كده
انا: امال بتقولي له ليه كده يعني بقا
لوسين: ده اهطل كان عايز يتجوزني وانا قولت له انا مش بنت منك يا محمد كنت هتجوزه وهو موافق
انا: سامع يا حمار اللي بيتقال ي غبي
عزيز: هي خايفه منك ولازم تقول كده يلا
انا: طب استني كده يا عيزو حات كرسي يا سبع كده
لي ولعماد بيه ولمحمود بيه
سبع : اتفضلووو
انا قاعدة وقولت للوسين بصبعي تعالي كده
لوسين جت وانا قاعد علي الكرسي وانا بشاور علي بتاعي هي نزلت علي ركبها وفي عنيها محن الدنيا وطلعت بتاعي وبتمص فيه زي المصاصه ولا اجدع لبوبه بتمص
شوفت يا عمده البت خبره ازاي دي اللي كنت عايز تتجوزها
عماد: دي خبره ي بني وشرموطه كمان اهي وخبره
انا: شوفت انك طلعت اهطل ازاي يا حمار يا عزيز
عزيز: اه يا شرموطه دي مكنتش عيزاني المسها الا لما نتجوز
عماد: شيفاك اهطل لازم تقولك كدا يا متخلف
انا: دخلت في المود وهي شغاله مص خلاص يا شرموطه بقا سيبيه
لوسين: لا مش سيباه ده بتاعي
انا ضربتها بقلم وشيلتها من علي زبي وهي عنيها كلها محن اقولك خشي علي عماد
لوسين قامت وراحه علي عماد
عماد: لا مش عايز انا الوساخه دي
محمود: طب ليه ي جماعه ما البت حلوه اهي ومطيعه اهي تعالي يا حببتي
لوسين: معتش الا انتا يا عره انتا
انا: معلش يا حودا هي متعوده تتناك من الحراسه بس
لوسين: بقا كده يا محمد تعمل معايا كده
انا: بس يا شرموطه انتي مسمعش صوتك فاكره القلم اللي لسعته ليكي
محمود: انا هسكت عشانك يا محمد لكن لو كانت واحده تانيه بتقول علي محمود بيه كدا كان دمغها تحت رجلي
انا: معلش يا حودا سبع عايزك تضبط عزيز علي الاخر تخليه يتمني الموت وتعالي معايه يا لوسين عايزك نكمل موضوعنا
يلا يا جماعه واخدنا العربيات ومشيت ومعايه لوسين وعماد ولوسين قاعده في النص بيني وبين عماد
لوسين: ازيك يا عماد الف سلامه وبتحسس علي رجليه
عماد: انا كويس اي يا شرموطه انتي علي الاخر انا بتاعي ميطلعش الا علي مزاجي يامحمد روحها لعمك معلش
انا: قبل ما تروح تيجي تمص لحببها الاول وقبل ما اكمل مالت بجسمها ونزلت عليه مص وكانت لابسه بنطلون استرتش وطيزها لعماد
انا: اللعب شويه يا عمده وبضرب علي طيزها
عماد: هي طيزها حلوه اه طب خدي كده رقعت بالصوت
انا: اللعب يا عمده يلا يا عمده وروحنا علي ڤيلا عز ودخلنا هناك
عمي: اتفضل يا محمد
انا: تسلم يا عمي انا بس جاي اجبلك بنتك عشان كانت عايزه تقتلني وابقا سلم علي كمال
يلا بينا يا عماد
عمي : استنوو يا محمد في اي وقتل اي استنا بس واي حصل فيك يا عماد
وركبنا العربيات ومسألتش فيه نهائي يا محمد شوف العربيات اللي كلها رصاص دي وغيرها مش عايز اشوفهم بكرا
محمود: طيب ماشي المهم دلوقت مني الجمل عايز تقابلك
انا: اديها معاد بكرا وهقبلها بس برا في الكافيه
محمود: ماشي يا محمد انا هطلع علي البيت لاني فاصل
عماد: بصراحه ي محمود انتا بتتعب جامد اوي اخونا التالت و****
محمود: حبيبي يا عماد و**** انتو اخواتي يا حبيبي
انا: اخبار شغلك اي محمود
محمود: شركاتي ماشيه زي الفل و**** يا محمد الحمد****
انا: دايما يا غالي
الموبايل بيرن كان جدي
.............................
انا: ايوه يا جدي
جدي: اخبارك يا بني اي وقتل اي اللي حصل وعماد مالو حصل له اي هوه كويس
انا: الحمد**** كويس وبالنسبه للقتل اسال ابنك عز يا جدي وبنته وابن ابنك التاني
جدي: طب تعاله انا مستنيك في فيلا الزمالك
انا: عماد تعبان وعايز يريح ونا كمان خليها بكرا
جدي: انا قولت دلوقت يعني دلوقت
انا: بص يا جدي انا مش باجي بالعند تمام بس هجيلك انا لكن عماد هيروح
جدي: انا عايزكم انتم الاتنين دلوقت حالا
انا: خلاص جيلك اهووو سلام ياجدي
...... .. ......................
عماد: جدك مالو عايز اي دلوقت انا تعبان وعايز ارتاح
انا: تعاله بس اما نروح ونشوف عايز اي
اطلع يا جمال علي فيلا الزمالك بتاع المقصود بيه
وصلنا هناك جدي كان منتظرنا في المكتب
جدي : تعالو اقعد يا عماد انت ومحمد
انا: اتفضل يا جدي عايز اي
جدي: مالك بتكلمني كده ليه يا ولد انتا
عماد: معلش يا جدي محمد اعصابه تعبانه شويه بس
انا: لا يا عماد اعصابي مش تعبانه بس لما تكون في عيله بتقتل في بعض لازم اكون كده ولا ادخل اضحك وارقص ولا اي اول حاجه اختي قتلت مراتي وابني وكانت عايزه تموتني وانا لحد دلوقت مجتش جمبها عمي عايز يقتلني ويقتلك وابنه وعمي التاني بيهدد في لاني مش عايز اشاركه في حاجه
جدي: ليك حق يا محمد انت شايل كتير
انا: لا بجد تسلم يا جدي
جدي: اهدي بس كده الاول كل حاجه هتتصلح باذن ****
انا: هتتصلح ازاي هترجع مراتي وابني ولا اي
عماد: اهدا كدا يا محمد
جدي: حقك هيجي ليك لحد عندك استني ورفع التليفون ايوه يا مهدي خد شغل اكتوبر وشغل الساحل من عز وشغل القاهره كمان عشان يتأدب بس
وعايز قرار ازاله لمشروعات عزيز
انا: بضحك لجدي وبقول كده يعني انتا بتجيب حقي انا خلاص جبته
جدي: يعني كده ارتحت دلوقت يعني
انا: لا طبعا انا لسه بسخن بس يا جدي
عماد: اهدي يا محمد اما نشوف جدك عايز اي اتفضل يا جدي
جدي: دلوقت انا كل واحد منكم يتجوز 4 وتكون في مكان واحد يا محمد انتا وعماد عيزكم عزوه مع بعض
انا: بص يا جدي حكاية الجواز والطلاق دي احنا حريين فيها تمام كل واحد حر يتجوز اللي هوه عايزه لكن تقولي اجوز دي وسيب دي لا طبعا
عماد: كلام محمد صح يا جدي
جدي: اسمعو بس الاول دلوقت انت عايل ابني الكبير وعيزكم تكونو مع بعض كده ومش عايزكم تتفرقوو مش عايز يحصل زي ما حصل بين اعممكم
انا : لا مش عايزك تقلق خالص انا عارف احنا بنعمل اي دلوقت
جدي: **** يبارك فيكو يا رب
عماد: دلوقت ي جدي خلصت اللي عند حضرتك عايزين نمشي لاني تعبان
جدي: ايوه اتفضلوو
وخرجنا من عنده وبقول لعماد ده راجل هايف يا عماد سيبك منه خلينا نركز في شغلنا دلوقت عايزك بعد يومين تعمل شركه جديده للتسويق وعايز صحبك اللي قولت عليه يشتغل فيها وعايزك تعمل اعلان للسغل في الشركه
عماد: ماشي يا محمد انت بتفتح شغل في كل مجال يا محمد
انا: يا عماد عايز كل شغلي في بعضه مش عايز حاجه تكون برا عني
المهم دلوقتي شوف مكان وابدا اشتغل في الشركه بتاع الاعلانات والتسويق ضروري وشوف صحبك ده فتوح
عماد: المكان موحود اعتبره خلص يا محمد
انا: تمام ماشي عايزك ترتاح دلوقت وتطلع علي الڤيلا وانا هروح علي الشركه وهقابل بنت عمتك زي ما انتا عارف
عماد: لا هاجي معاك يا محمد
انا: انتا تعبان يامحمد وانا عندي شغل عايز يخلص عندك مقابلة مني الجمل ومقابلة الدوله
عماد: هاجي معاك بردك
انا: ي بني المقابلات دي لسه بكرا يا بني اطلع ارتاح بس دلوقت
عماد: لا واطلع يا غالي علي الشركه بتاع محمد بيه
وصلنا الشركه ودخلنا المكتب علطول وكلمت روان السكرتيره تيجي
روان: حمدلله علي السلامه يا محمد بيه
انا: **** يسلمك اخبارك اي
روان: الحمد**** ازيك يا عماد باشا
عماد: الحمد**** يا روان حاتي عقود شركات الاسمنت كده
انا : وكمان شركة ومصنع الالبان وعايزك تكلمي سالم يجي لي حالا
روان: حاضر يا فندم
عماد: استني سالم مسافر بيباشر خط البترول الجديد يا محمد
انا: خلاص حاتي اللي قولت عليه بس الاول
عماد: الشركة بتاع الالبان شغاله كويس انا جبت خط جديد من اوروبا بدون ما تدخل في ايد عامله
انا: تمام انا بتكلم عشان مني الجمل هشوف هعمل معها اي دي داخله في مليون ونص راس جاموسه انتاج لبن .
عماد: ما تسيب مني ليا وانا هخلص الحوار معها انا بتاع بيطري يعني
انا: بقولك اي برحتك بس انا هقبلها الاول عايزها في كلمتين سر
عماد: اهدي بس انت لسه طالع من مرض وتعبان خلينا الاول نفوق وباعدين مني صعبه جدا وتنكه
انا: تعبان اي انتا متعرفش اخوك بقا والتناكه دي علي نفسها مش معايه يا بني
المهم دلوقت انا عايز انتاج 500 الف جموسه من عندها غير بتوعنا
عماد: صعب ان مني تديهم ليك يا محمد
انا: تمام ماشي حلو اوي كده شوف بقا اخوك هيعمل اي
عماد: ياريت انا مش هقول لا طبعا
روان: محمد بيه اتفضل الملف
انا: شكرا يا روان
وبفتح الملف شوفت توريد لبن لشركه معينه بكميه كبيره
يا عماد شركة مين دي ي بني دي داخله في يعتبر نص الانتاج اليومي
عماد: شركة امجد عبد الحميد
انا: تنزل لربع يا عماد لان انا عايز الانتاج لمصانع الاجبان والسمنه عندنا يزيد
عماد: عبد الحميد ده صاحب ابونا سالم قالي كده وشغال معانا من زمان
انا: الشغل مفيش فيه خواطر يا عماد عايز تتعلم كده اولا
عماد: طبعا يا بني امال هنزله خلاص ماشي
انا: عايزك بس تشوف الشركه بتاع التسويق لان دي هتمشي شغلنا كله
عماد: حاضر ماشي انتا اختك هتعمل فيها اي
انا: سيبها تتربي يا عماد دي موتت مراتي وابني بس انا مخليها شويه اه فكرتني عايزك تبقا تشوف المستشفي والحسابات هناك واتعامل في حاجه مش عجباك حتي لو هتمشي محمود جوز اختك
عماد:حاضر يا محمد انا هروح علي مكتبي لما تخلص كلمني
انا: حاضر وبضغط علي الزرار لروان عشان تجيلي
يا روان تعالي عايز تحددي معاد مع مني عايز اخلص
روان: حاضر يا فندم ماشي
انا : طب تعالي فكي العضله شويه لاني تعبان اوي
روان: حاضر
انا: صدقي انك بتوحشيني اوي مش عارف ليه
روان: لان انا اللي بفك العضله هههه
طب بسرعه بس عايزك سريعه كده بسرعه
بعد نص ساعه كلمت عماد في الموبايل وبقوله تعاله عشان هنمشي بسرعه
الحوار ببن شخصين في مكان اخر شخص 1 وشخص2
شخص1: انتا لسه مودتش صفاء تشتغل معاهم
شخص 2: لسه يا فندم لان هي هتشتغل مع عماد
شخص 1: بسرعه
شخص 2: حاضر يا فندم كده كده مش هيعرف يعمل حاجه من غير محمد
شخص 1: ده انت كده غبي مين قالك كده ده دماغ عماد حلوه جدا وشغاله وممكن تكون عاليه عن محمد
شخص 2: ممكن لكن محمد شوفت عمل اي يا فندم ولسه في السن ده ومن غير ابوه نهائي
المهم: عايز هنخلص الحوار ده قريب جدا
شخص 1 : البركه في المتناكه اللي هتجبها هي اللي هتنجز الحوار
شخص 2 : باذن **** يا معالي الباشا
نرجع لينا بقا يا غاليين
انا: يلا يا عماد لان هتحرك علي مني اخلص معها
عماد: انا جاي معاك يا محمد
انا: لا عايز اروح لوحدي يا عمده روح انت ارتاح عايز افترس الجمل ده لوحدي
عماد: بدل في افتراس لا اروح انا بقا
انا: كده تمام ههههه
انا نزلت وروحت لمني الجمل ودخلت علي السكرتيره
السكرتيره: حضرتك مين يا فندم
انا: بلغي مدام مني ان محمد بيه عبد المقصود برا
السكرتيره: حاضر يا محمد بيه ثواني
مني هانم محمد بيه عبد المقصود بره يا فندم
مني: دخليه بسرعه
السكرتيره: حاضر يا هانم
اتفضل يا محمد بيه الهانم في انتظارك
انا دخلت المكتب اهلا يا مني هانم
مني: اتفضل يا محمد بيه انا مستنيه المقابله دي من زمان
انا: اخبارك اي يا هانم وروحت قاعد علي كرسي المكتب وحاطط رجل علي رجل بكل فخر
و**** ي مني هانم ظروادف بس خير الحمد**** ندخل في الشغل علطول اتفضلي انتي عايزه تقبليني وانا اللي جتلك عشان وقفتك معايا بالساحل الشمالي
مني: انت مش بتنسي حاجه ي عني يا محمد بيه
انا: لا مش بنس ومش بروح لاي حد مكتبه بس جتلك عشان اللي حصل
مني : انا مستغربه جدا شاب زبك وفي سنك يعمل كل ده
وكمان متجوز وكنت متجوز اتنين
انا: اي ده انتي بقا عمله research عني
مني : ازاي محدش يعرفك يا محمد بيه
انا: تمام ياريت ندخل بقا في الموضوع سريعا
مني: تمام انا دلوقت عرفت انك عندك مزارع كبيره اللبان
انا:اه اي المطلوب بقا
مني: المطلوب اني اخش معاك شراكه في شغلك ده لان انا ملكة اللبن
انا: اه واضح عليكي ملكة اللبن بس انا حر افتح اللي انا عايزه ده شغلي وانا حر
مني: اه حر بس لما تدخل في مجالي يبقا مش حر د
انا: انتي عارفه كويس انتي بتكلمي مين تمام عايزك بس تعرفي اني لو عايزه تخشي يبقا بمزاجي مش بمزاجك انتي تمام
مني: اه عارفه كويس بس انا عارفه انك بتحب ده
انا: حضرتك بتعملي اي بتفتح زرار بنطلوني لو سمحت ابعدي وشيلتها وقعدتها علي الكرسي اللي قدامي
بصي ي مدام مني انا شغلي بعيد عن الحاجات دي تمام ولو طريقتك كده في شغلك انا لا تمام
مني: انتا بتقول لمني الجمل لا ومش عيزها شراكه
انا: اه بقول لا حتي لو بالنظام ده اه انتي جمل وبطل والكل يتمني ينام معاكي لكن انا لا يا هانم
مني: تصدق انك اول واحد اعمل معاه الحركه دي يا محمد بيه انا اسفه
انا: تعالي نشيل الالقاب يا مني انا مش عايز اعرف اني اول واحد ولا رابع واحد تمام لكن عايزك تعرفي اني مش كده كل ما عايز اخلص شغلي افتح البنطلون
مني: اه تمام اوي يا محمد انا بقا هخش شراكه معاك 40٪
انا: بضحك بهستريه لا بجد يا بطل طب اي رايك انتي مش هتخشي معايه ولا شيئ وانا بحب اللعبه الحلوه اي رايك بقا
مني: هتقدر علي اللعب يا محمد اللي هتشوفه
انا: اهم حاجه انتي تستحملي يا بطل وقمت قافش في بزها جامد اوي هي طلعت اه جامده ومتكلمتش مزهوله من رد الفعل اللي عملته ومش بتتكلم
خرجت من المكتب وسبتها وكلمت محمود ايوه يا بني انا
عايز مني كل شغلها يبقا تحت ايدي
محمود: اي ي بني انا لسه سيبك عملت اي تاني
انا: اسمع بس ي بني الكلام وبعديين نتكلم المهم عايز اطلع ليها في كل خرم ابره
محمود: حاضر بس اي حصل
انا: عايزه تخش شريكه في مصانع الالبان عشان اسمها كسمها لكسم اسمها وكانت عيزاني انيكها وانت عارف اني بنيك بمزاجي انا
محمود: طب اهد كده عشان مقابلة بكرا مع هيئة ( ج )
انا : هادي ي بني انا هطلع علي الشقه التاتيه في اكتوبر ابقا صحيني الصبح ي بني
محمود: حاضر يا برنس ليله سعيده بقا ههههه
انا: ليلة اي ده روان اي يعني مفيش تغير وانت عارف
محمود: سلام بقا انت رغاي ليه كده سبني اخلص اللي بعمله انت بتتكلم في اوقات غلط
انا: غور يلا ههه
......................
عشان تفهووو (ج) مش هنقول عليها لان ممنوع تمام
......................
وبتكلم في التليفون ايوه يا روانت انتي فين
روان: انا بالشقه يا حبيبي
انا: جاي علطول اهووووو وصلت ودخلت علطول رورو انتي فين
روان: تعاله انا اهووو
انا: انتي فين انا مفيش في حيل لكده ههه
شوفت خيلها ورا الستاره مسكتها تعالي بقا ونزلتها بكل عفويه تمص زبى وبتمص فيه
روان: يخربيت مالك في طيب اهدي
انا: مش عايز كلام كتير
روان : ماسكة زبى وبتمص فيه وبتقولى حلو اي النهارده
انا: يعني مش بيبقا حلو كل مره يا لبوتي انتي
روان: لا طبعا كل مره بيبقا احلي من اللي قبليها وهوب لقيتها لفت جسمها عليا وبقيت فوقى بالعكس 69 وبتقولى يلا ي حبيبي
انا: ابتديت امشى لسانى على كسها ولما لمست زنبورها لقيتها بتتنفض وتقولى ايوا هنا زود لحس وعض براحة
انا: وبقرص الحلمه وبقولها لا انا حر اعمل اللي انا عايزه بمزاجي
روان: خلاص خلاص حاضر
انا : كملت لحد ما حسيت بماية طعمها حلو بتنزل فى بوقى وهى بتنهد وبطلت مص قامت من عليا ونامت عالسرير وفتحت رجليها وبتقولى دخله
انا: ادخل اي مش سامع
روان: زبك مش مستحمله
انا مسمعتش كلمها ولقيت بزازها مشدودين قدامى لقيت نفسى نازل وبمص فيهم كل فردة شوية وزبى بيخبط على كسها وانا قاصد بكده هى شغالة فى الاهات
روان : دخلوه بقى قومت ماسك زبى بظبطه علي فتحة كسها وبدخله جامد سمعت احلي اه جامده وبعد كده لقيت سلسلة من الآهآت
ولقيت دمعه نازله من عينها ، حسيت انى استغبيت
انا: روان كفايه كده عشانك احسن
روان: لا يا محمد بيه
انا: نزلت لحست الدمعة وابتديت ابوس فيها وعلى شفايفها ورقبتها و ورا ودانها وابتديت اتحرك براحة وهى شغاله آه آه آه
انا: بحاول اصلح الدنيا اسمي محمد بس يا رورو
وابتديت اسرع فى الدخول والخروج لحد ما هي بتسرخ تحتي وانا تعبت من الوضع
هي شفتني تعبان
روان: نام على ضهرك وركبت هى عليا ودخلت زبى فكسها وانا بتفرج عليها ومسكت بزازها وهى بتطلع وبتنزل ومكسوفه
انا: لقيتها تعبت قومتها و خليها تعمل دوجى وجيت من ورا ودخلت زبى و استغبيت فيها نيك
وقولت ابعبص فيها بس صباعى بيدخل بصعوبه قولت مش لازم طيزها النهارده كفايه بعبصه بس جيت في دماغي ان افشخها
بليت زبى من مايتها اللى كانت زى الشلال على رجليها
وجيت ادخله فى طيزها لقيتها بتدمع ومش بتتكلم
رزعت بتاعي في كسها جامد ودخلته مرة واحدة
سمعت اه منها تصحى الميت
استغلت رزع فى كسها لمدة ربع ساعة ونزلت لقيتها قامت وجات تحت زبى وبتمص فيه لحد ما نزلت فى بؤقها وبلعتهم ونمت عالسرير وطلعت هى جنبى في حضني
روان: كان مالك النهارده كنت معايه بعنف اوي وبتدمع
انا: معلش يا حببتي كنت هايج اوي كنت في مقابله مع واحد شرموطه
روان: مني عملت معاك اي دي
انا: كانت عايزه اني انيكها بمزجها مش بمزاجي وبصراحه البت جمل زي ما انتي عارف
بثقولك اي انا اسف يا رورو علي العنف ده بس كنت هايج اوي معلش وعايز تكوني معايه علطول انا هتجوزك وامري ***
روان: مش مصدقه نفسها حضرتك بتقول اي
انا: مفيش حضرتك بقا احنا هنتجوز عايز تحددي معاد مع والدك هوه شغال في الخارجيه صح
روان: زي الطفله الصغيره ايوه يا محمد حاضر
انا: عارف انك طيبه وعلي نياتك وانا اللي وقعتك في الاول فاكره اول مره
روان: اه وكانت مكسوفه فاكره
انا: عارف ان بهدلت حياتك كلها وعارف كمان انكم ناس كويسين ومحترمين عشان كده يا انا هتجوزك عندك مانع
ولا حاجه
روان: لالا مفيش اي حاجه و**** يا حبيبي
انا: انتي هتعيشي معايه بالفيلا مع نادين تمام ومش عايزك تخافي خالص منها هي هتحبك بس من الاول كده مش عايز شغل غيره وكده وانا مش بعنل افراح تمام
روان: انا عايزه اكون معاك وبس و****
انا: خلي بالك نادين اقرب حد لي وانتي هتكوني زيها تمام
روان: انا هكون زيها واحسن باذن **** يا محمد
انا: يلا عشان ننام دلوقت عايز انام في حضنك ودخلت نمت بين صدرها ونمت نوم عميق
تاني يوم الساعه 8 الصبح محمد ي حبيبي اصحي محمود برا عايزك
انا: قولي له جاي هاخد دش وجاي
روان: حاضر
اخت دش كويس جدا لقيت روان محضره لي بدله وفطار وحاجه جميله جدا
انا: معلش يا حبيبي انا هطلع دلوقت للبرا ده لان رايح مشوار مهم
روان: طب افطر طيب يا محمد وعشان القهوه
انا: مش دلوقت حددي معاد مع والدك بس عايزه اقبله
وخرجت وطلعت لمحمود
محمود: اي بني شكل الليله كانت حلوه
انا: بس لا هتجوزها هتبقا مراتي يلا
محمود: انت عملت كده وبقيت بتقع مع كل واحد تتجوزها
انا: حر يلا كلم عماد عشان عايزه معانا المشوار ده
محمود: سيب عماد عنده مقابله النهارده عشان شركة التسويق والدعايه
انا: طب يلا وطلعت انا ومحمود والحراسه لمان الهيئه ودخلت مكان فخم كله حراسه وضبط وحزم وكده
محمود: دخل للسكرتير في معاد لمحمد بيه عبد المقصود
السكرتير : ايوه يا فندم متبلغين بيه
محمود: تمام
وبعد 5 دقايق دخلنا مكتب فخم وواحد قاعد عليه شكله كبير ومعاه 2كمان لبسين بدل
الحوار هيكون بالحروف
ر. اهلا يا محمد بيه اخبارك اي **** تكون كويس
انا: الحمد**** سيتك انا تمام
ر.ازيك يا محمود امال فين عماد
انا: ببص لمحمود وعيني بتتكلم
ر. اه عماد عنده انترڤيوهات مع الناس نسيت
محمد انا عارف عنك كل حاجه وعن كل شخص تبعتك انا داخل مقر ...... ....... هنكون عرفين عنك كل حاجه
انا: اه عارف انكم عارفين كل حاجه عني بس انا تمام جدا ومفيش حاجه عليا ولا علي العيله كلها
ر. ايوه عارف وده اللي هيخليني تشتغل معانا دول المهندس كارم والمهندس سعيد
انا: اهلا اي المطلوب مني
سعيد: ازيك يا محمد بيه اخبار معاليك اي المطلوب منك
انك هنشتغل مع بعض هتعمل مدينة كامله سريه بموصفات معينه محدش يقدر يعملها الا شاركاتك
كارم: بس في حاجه انك هتكون انتا ومحمود وعماد في سريه تامه من منفزيها لان لو اتعرفتوو انكوو انتو اللي بتنفزوها هتموتو
انا: انا اه اتشرف اشتغل معاكو بس انا اي اللي يجبرني اعمل كده واكون مهدد بالقتل انا وعلندتي دايما
ر : متخفش انت هتكون تحت الحمايه بتعتنا انت وعماد ومحمود
انا: طيب واي المقابل بقا
ر : المقابل امتيازات كتير غير الاموال غير حاجات تانيه متنفعش تتقال دلوقت
انا : موافق بس عاي اكون في اعلي دراجات الامان لي ولاهلي تمام اه انا انا عندي حراستي الخاصه بس بؤدك عايز تامين عالي
ر . كارم وسعيد : متخفش من النحيه دي هتكون متأمن واسال جدك كان شغال معانا وعارف
انا: جدي يبقا كده تمام
ر: كارم وسعيد هيكونو معاك ومع المهندسين بتوعك وابعد عن سالم مدير اعمال والدك ومشيه من مكانه ومن شركاتك وكل حاجه تخص عيلتكم
انا: سالم خاين ولا اي
ر : هتعرف كل حاجه في وقتها بس انا قولت ليك وحظرتك ومبروك الجوازه الجديده والمدينه الخاصه بتاعتك اللي بتعملها متخفش اشتغل فيها برحتك عمك مش هيضايقك متخفش
انا: تمام بس في حاجه دلوقت انا عمل مدينتي الخاصه بس وعمل مدينتكم يعني عايز وقت كافي عشان اعمل شغلكم
كارم وسعيد : معاك 5 سنين نتسلم منك المدينه واحنا هنكون معاك بيمعدتنا
محمود : طب هنشوف العقود وهندرسها وهنرد عليك
ر: مفيش مشكله خدها وادرسها برحتك بس افتكرو انكم بتعملو حاجه عظيمه
انا: باذن **** هندرسها وهرد عليك
ر : اتفضلوو شرفتونا
اناومحمود نزلنا ركبنا العربيات ومشينا الحوار بيني وبين محمود
انا: اي رايك يا محمود في الكلام ده
محمود: و**** كويس جدا حتي الامتيازات اللي هتبثا لينا هتبقا كويسه
انا: سيبك من الامتيازات انت عارف ان انا اخلص الحاجه بتاعتي بضباع رجلي
محمود: الشغل مع الناس دي هيفدنا وهيفتح لينا شغل كتير بردك يامحمد
انا: هيأثر علينا في شغلنا في المدينا اللي بنعملها
محمود: محمد انت عارف ان شركتنا تعمل ١٠٠ مدينه زي دي هتبقا فرصه كويسه لو اشتغلنا معاهم
انا: طب والعائد المدي اخباره اي
محمود: العائد المدي كويس جدا جدا
انا: و**** اشوف عماد رايه اي انا ممكن اخلص الشغل ده علطول
محمود: عماد هيوافق اكيد يا محمد دي فرصه وشغل
انا: حتي لو موفقش ده شغلنا ي بني
محمود: طب يلا عشان في شغل كتير في الشركه
انا: يلا وروحنا الشركه لقينا ناس كتير شباب في مكتب عماد
انا: لسكرتيرة عماد فين يا سالي
سالي: محمد بيه ده الانترڤيو
انا: اه تمام بقولك اي انا عايز سكرتيره تانيه لي
سالي: ليه يا فندم روان مشيت يعني
انا: اسمعي اللي بقول عليه
سالي: حاضر يا فندم
انا دخلت المكتب جوا ومعايه محمود عملت اي في قصة مني الجمل يا بني
محمود: لا متخفش كله تمام بكرا هتجيلك بتعيط وافتكر كلامي
انا: اما نشوف انا عايزك تكلم محمود جوز اختي عايزه يجي لي
محمود : حاضر يا محمد
الفون كان بيرن وكانت نادين
انا: ايوه يا حبيبي
نادين: انتا فين يا محمد من يومين وسيبني ومش سال في اي
انا: اهدي يا منار انا و**** الشغل كتير عليا وانتي عارف يا حبيبي اخبار الاولاد اي
نادين: الاولاد كويسين جدا يا محمد بس انا اللي مش كويسه وخايفه عليك
انا: لا يا حبي متخفيش انتي عارفه اني مش بخاف من حاجه ما تجيبي بوسه كده وانتي وحشاني
نادين: لما تيجي بس
انا : هاجي بليل بس بقولك اي اي انا هتجوز يا حبيبي
نادين: بتقول اي الوو مش سامعه
انا: هتجوز يا نادين سمعتي وانا بقولك عشان متزعليش
نادين: لا مش زعلانه يا محمد انا كنت هزعل لو مكنتش قولت لي
انا: عارف يا حبيبي عشان كده قولت ليكي واهي حاجه تونسك شويه
نادين: اتونس انتا الونس وكل شيي ي محمد يا حبيبي
انا: **** يخليكي لي **** انا هقفل دلوقت وهنكمل كلامنا لما اجي
انا: قفلت مع نادين وبقول يلا يا عماد دورك جه انك تتجوز
وانتي يا مني انا هخليكي تشحتي قريب بس اصبري
عماد دخل عليا المكتب تعبان وهمدان
انا: اي يا عمده مالك تعبت اوي يا محمد بس اخيرا شوفت بنت كويسه
انا: طب كويس بثولك اي يلا عشان تتجوز يا عمده
عماد: انا كنت لسه هكلمك في الموضوع ده
انا: ومين بقا اللي انت عيزها دي
عماد: ليليان مرات صحبك **** يرحمه
انا: وهي موافقه يا عماد ليليان
عماد: ايوه احنا من اخر مره كنا هناك اتكلمنا مع بعض واخدنا ارقام بعض وخرجنا كذا مره
انا: يلا علي البركه يا عماد بس عايزخ تركز في شغلك كويس يا عماد لان انا عايز ارتاح يا عماد وهتجوز انا بردك
عماد: تتجوز اوبا يبقا اللي في دماغي صح هتتجوز روان السكرتيره صح
انا: لماح يلا ايوه باذن ****
عماد: طب ونادين موافقه
انا: اه يا حبيبي حتي لو مش موافقه انا هتجوزها بردك
بس انا بحبها وعشان كده قولت ليها اه بقولك اي انت هتتجوز معايه بالقصر يا عماد
عماد: معلش يا محمد انا عايز ابقا لوحدي لو سمحت
انا: طب اقولك هديك الارض اللي جنب القصر تعمل فيلا ليك عليها
عماد: محمد انا عندي الڤيلا بتاعتي يا محمد وهتجوز فيها
انا: برحتك يا عماد بس عايزك تنجز في شركة الدعايه
وتشوف الشغل في الموقع اللي اخدناه
عماد: كله تمام وكله شغال واول دفعه جت من الوزاره وكله تمام بس انا جاي ليك رساله معايه
انا: رسالة اي دي
عماد: امك يا محمد عايزاك ي محمد وعايزه تصالحك
انا: عماد انا بقولك اي ابعد عن الموضوع ده انا امي ماتت خلاص ومفيش عندي ام وبقولك ابعد احسن ليك
عماد: خلاص يا محمد خلاص مالك كده ده ااموضوع كبير بقا
انا: اقفل علي الموضوع ده
عماد : حاضر يا محمد خلاص اهدا انا هبلغها
انا: ومش عايزك حتي تقبلها يا ي عماد
عماد: حاضر بس قوم روح بقا انت تعبان واضح عليك
انا: لا محمود جاي عشان نخلص موضوع مني الجمل
اهو جه اهوو تعاله يا محمود
محمود: ولا معتش تكلمني انت بتتكلم في اوقات غلط
انا: طب اعمل اي انا كنت عايز اشارك اللحظه وبغمز له
محمود: تشارك هوه فرح بروح امك ههه
انا:خلينا دلوقت في الشغل عملت اي مع مني دي يا
محمود : مني تقيله جدا يا محمد ومسنوده بعبد المجيد القرشي
انا: عبد المجيد ملك السلاح والاثار
محمود: اه هوه
انا: صدق ب..... لو مسنوده بمين لخليها تيجي تبوس رجلي
عايز توقع اسهم البورصه بتعتها يا محمود وكل شركتها
تعلن افلسها
محمود : حاضر بس عرفت اللي حصل لاختك منار
عماد: ملها منار
انا: ملها هي كمان
محمود: خطبها اختصبها وصورها وهي مزلوله دلوقت وبياخد منها فلوس وبيخليها تنام مع اصحابه
انا: مش دي اللي كانت عايز تموتني وانا سبتها عشان اختي بس
عماد: وازاي ده حصل يا محمود اهدا يا محمد دي اختنا وشايله اسم العيله
انا: يا عماد دي موتت مراتي وابني بس انا هطلع اجدع منها
جدي عرف يا محمود ولا لا
محمود: لا يا محمد جدك مشغول بحكاية توريدات بريطانيا
انا: ي محمود عايزك تجيب امه واخواته قدامي وتجيب منار كمان بس في فيلا اكتوبر
عماد: هتعمل اي
انا: هعمل حفله حلوه اوي يا عماد
عماد: لا يا محمد بلاش اللي في دماغك ده
انا: بس يا عماد امي اللي كانت موافقه علي اي شيئ للبت دي وانا اكني مش موجود نهائي مش قولت ليك علي كل حاجه يا عماد وكنت انا عامل ازاي
محمود :ساعه وكلهم يبقو قدامك كلهم
انا: اهم حاجه منار تكون موجوده
عماد: انا ماشي ومش موافق علي اللي في دماغك
محمود: استنا يا عماد استنا
انا: سيبه بكرا يفهم ويعرف انا بعمل ليه كده شوف بس اللي قولت لك عليه
محمود: اعتبره اتنفذ
انا: شوفلي سبع فين
سبع: انا هنا يا فندم اهوو
انا: تعاله عايزك تجيب لي لوسين بنت عمي في شقة المدينه ومش عايزها تعرف هي فين ولا مع مين
سبع : حاضر
محمود: بلاش يا محمد تعمل عداوه مع عمك عز
انا: هوه اللي بداء يا محمود لما عرفت انه بيلعب معايه وانا عيل وبحب اللعب
محمود : برحتك انا هقوم اخلص اللي ورايا
انا: ماشي انا الفون بتاعي بيرن وكان رقم برايڤت
انا : الووو مين
المتصل : خاف علي نفسك بقا اصل انت فاتح صدرك علي الاخر يا محمد
انا: خاف انت علي نفسك واستنا عشان هجيلك يا ملك في مكانك
المتصل: لما مستنيك انا عارف انك بتحب تلعب وانا بموت في اللعب وسلم علي عمك
انا: بعشق اللعبه الحلو اللي بتربح كل حاجه اه نسيت هسلم علي عمي اوي
المتصل : شوف الهديه اللي هتحيلك دلوقت
سالم بيدخل عليا وبيقولي محمد بيه شركات والدك بالخارج وقعت كلها
انا : للمتصل استنا كده سلم علي مراتك عشان هدوق كل حته فيها ي وسلم علي شركة النفط في المتوسط
انا مش سامع صوته الووو روحت فين انت عارف لما تتكلم من بريڤت مش هعرف مين معايه اصبر عليا هتتكيف من اللعب
المتصل: هكيفك وقفل
انا : لسالم انت يا سالم تلعب بي ومفكرني عيل وبشخه
سالم: مم ايي حصل يا محمد بيه
انا: لا مفيش يا سبع خد سالم بيه ريحه جوه لحد ما اجي
سبع: حاضر يا فندم اللي انت عايزه حصل وكله تمام
انا: تمام
انا نزلت روحت الشركه الام وقولت لسكرتيره تيجي لي
ابعتي لي عادل
السكرتيره : حاضر يا فندم
عادل وصل لي
انا: عادل عابزك تقوم الشركات اللي بره في ظرف ساعتين ولا اكن حاجه حصلت بس شركات b.k.l عايزها
تكون في خبر كان
عادل: يا فندم السستم وقع في كل الشركات اللي برا وفي حاجات غريبه بتصل وعايز شهور عشان تتحل
انا: انا بقول ساعتين اتصرف يا عادل
عادل: حاضر يا محمد بيه انا هسافر واشوف وهبلغك
انا: عايز تقولي ان كل حاجه شغاله علي الساعه 10
غير كده لا
عادل: حاضر حاضر
انا: اتفضل
الفون بيرن وكان محمود
انا: ايوه يا محمود
محمود : حقا اللي حصل ده يا محمد مين عمل كده ده كل وسائل الاعلام بيتكلموو علي اللي حصل شركات عبد المقصود بتقع كلها
انا: كل حاجه خلصت وعايزك تتطلع بيان بان الشركات شغاله ومفيش اي شيئ
محمود: حاضر اللي انت عايزه حصل وكلهم في الفيلا بتاع اكتوبر
امال عماد فين ولا كلمني عشان الشركات ولا شيئ هوه كلمك
انا: لا بس ممكن يكون نايم سيبه انا جاي ليك اهوو
محمود: ماشي ي بطل
ونزلت روحت اكتوبر وكان هناك بالڤيلا
خطيب اختي وامه وابوه المستشار واخواته لاربعه
ابوه 60 سنه مستشار كبير
وال.ته ناديه سيدة مجتمع 57 سنه مش باين عليها سن لان بتهتم بنفسها وجيم
وبيضه جدا وجسمها كيرڤي جدا وكل حاجه فيها حلوه حتي عنيها
اخواته
سها 35 سنه متجوزه بس كرباج جامد
داليا 32 سنه متجوزه وست عاديه ومحترمه جدا
لوجي 25 سنه بنت ومش مخطوبه
بڤيان 20 سنه وبردك مش مخطوبه
انا وصلت وداخلت عليهم انا اهلا بيكم يا حبيبي
زيد المحامي خطيب اختي
زيد : ارحمنا يا محمد ونبي
انا: ارحمك انت عملت حاجه ي بني انت ابن ناس ومحتى
ناديه: خير يا محمد واي الطريقه اللي انت جيبنا بيها دي
انا: انتو شوفتو حاجه ابنك المحترم اختصب اختي وصورها وكان بيتزها وبيخلي اصحابه ينامو معها
ناديه: مصدومه ومش بتتكلم
انا: صح يا منار
منار: مش بترد وبتعيط ومنهاره
انا: اطلعي بره يا منار دلوقت وهجيلك
ناديه: انت عملت كده ي كلب
انا: فعلا هوه كلب بس لسه هيدرب عليه
بنادي لواحد من الحراسه كرسي
وبقعد علي الكرسي والكل متكتف قدامي حتي ابوه
انا يا زيد مش سبت بعد اللي عملته اخر مره في انت ومنار وقولت ليك لو عملت حاجه تانيه هربيك
زيد: مش بيرد وبيعيط
انا: وقفت ما ترد وبزعق
زيد: ........... اه شوف انت عايز اي وانا اعمله
انا: لا انت مش هتعمل حاجه انا اللي هعمل انت عارف مزاجي
زيد: لا يا محمد موتني انا لا عشان خاطري
انا: اي ده خاطر مين وبتاع اي يعني تختصب اختي واقولك سماح
كان في حارس اسمه سامي جته وطول وعرض
انا: تعاله يا سامي انا هلعب لعبه يا زيد هغمي عين الكل
وسامي هيلعب في الكل وزبك اول ما يقف علي وحده من عيلتك الحلوه دي هلعب انا معاه
زيد: لا يا محمد موتني واخلص مني يا محمد بلاش
محمود: دماغك سم يا محمد هزه انا مش هشارك في اللعبه هتشارك ي حبيبي
محمود : ماشي يا بطل
انا يلا يا سامي قلع الكل واللعب يا حبيبي في كل واحد واول ما زب زيد يقف علي حد انت بتلعب معاه جيبه لي
سامي : حاضر يا محمد بيه
انا : استني شربه الماده المنعدمه للصلابه
سامي : حاضر
سامي راح لناديه وقلعها وكانت بنت المره جامده اوي ومفيش فيها غلطه ولا شعرايه نضيفه جدا وسامي بدا يلعب يمص بزها ويبعبص كسها قدام زيد ويبوس ويلحس في كل حته في جسمها وطيزها كانت حمرا وردي جدا زيد بدا يعيط ويزعق بهستريا كبيره
انا: لا مش عايز صوت عايزك تركز بس مع امك عشان انا هموت عليها وقف زبك بسرعه
زود يا سامي اللعبه وبدا سامي يزود ويطلع زبه ويحشره في بوقها ويقرص علي حلمتها براحه
وناديه مفيش اي مقاومه ومستسلمه معاه واندمجت وبدات تمص جامد
انا: شوفت مامي يا زيد حلوه ازاي
زيد: خلاص يا محمد بيه انا غلطان و**** واسف
انا: مش عايز صوت يلا هنا اتفرج وانت ساكت
سامي زود ونزل علي كس ناديه لحس جامد اوي وناديه بدأت تندمج اكتر
انا: شوفت يا زيد كس امك حلو ازاي في اللحس ي حبيبي
زيد : بيعيط ومش مطلع صوت
بس انا شوفت ان زيد بدا يندمج بس مش موضح
يلا ي سامي زود يا حبيبي
سامي: امرك ي باشا وطلع زبه وكان طويل وعريض وناديه مبرقه لزب سامي
انا: عجبك ي نادية طب اشتغل يلا يا سامي استنا حتها تمص لي واشتغل انت في طيزها
وجت نزلت علطول علي زبي مص وبتبص لي وهي بتمص لي بلبونه وانا متكيف الصراحه اوي وسامي تحتها بينيك في طيزها وانا بقولو زود السرعه يا سامي وهي شغاله مص
زيد: زبه وقف نص وقفه كده
انا: اي ده الخول زبه بدا يقف علي امه سيبها كده يا سامي وطلعتها علي زبي وراشق زبي في كسها ونازل رزع بغباء
روح يا سامي للوجي واللعب علي خفيف كده
ناديه مش سامعه كلامي ونازله وطالعه علي زبي وانا بدات اندمج معها وامص الحلمه ناديه مش باين عليا سن الصراحه وابزازها حلوه اوي وهي نازاهوفي بوس وانا بضربها علي طيزها بعنف
انا : اي ده يا نادية انتي بفا شرموطه كبيره ونزلت نيك فيها لمدة ربع ساعه وضرب في كسها جامد وبضربها علي بزرها وبقرصه وهي نازله صويت
ناديه : محمد زود اه نيكني كمان اه اه وانا بنيك فيها جه لي عارف فاكرين عارف
انا: اي اللي جابك دلوقت
عارف: اللي جبني ان مش عاجبني اللي انت بتعمله ده با محمد
انا: ملكش دعوه يا عارف انا عارف بعمل اي يا محمود
طلع زبك كده وانا قومت وقولت له ادفس زبك بسرعه كده
تعاله يا عارف انت يعني مجتش من زمان اي اللي جابك دلوقت اي عايز اي
عارف: انا جاي ليك بسبب اللي انت بتعمله ده نازل نيك في الكل موقف زبك علي الكل
انا: زبي يا سافل عجيب يلا
عارف : انا مش بهزر دلوقت جدك عايزك انت وعماد
انا: قوله طيب هاجي هخلص بس شوية شغل واخلص كده واجي له انا وعماد
دخلت عليهم بقا ولقيت محمود ملط مع ناديه وشغال نيك في كل حته في ناديه الصراحه فرص وجسمها ملبن ومش بيقول لا ابدا
ببص علي لوجي لقيت جسم ابيض قمر كده كسها صغير
وابزازها صغيره كده شبه الكانتلوب انا
ولقيت زيد زبه وقف علي الاخر وبيص علي لوجي وسامي بيلحس وبيعبص في طيزها
انا: حات يا سامي القمر ده لي كده لوچي سمعت وخافت مني وحاطه اديها علي كسها
تعالي ي حببتي متخفيش واختها علي حجري وببوس في شفيفها وهي مفيش اي مقاومه وحاطه اديها علي كسها
وبتعيط وانا نازل بوس وتحسيس في كل جسمها وبصراحه جسمها يهبل من كل شيئ سبت الشفايف اللوز دول ونزلت عض في رقبتها براحه انا واخدها بحنان جامد لانها بسكوته كده ونزلت للحلمه اللي شبه الجوهره دول وبمص في جامد قاعد بمص فيهم ربع ساعه اصل عجبني اوي الصراحه
وشغال انا في كسها دعك براحه وليتها شالت اديها من علي كسها وشالت الغطا اللي علي عنيها
وقالت لي في ودني انا عيزاك لوحدنا في غرفه
انا اختها ودخلنا الغرف واول نا دخلت مسكت بزازها الاتنين وحسست عليهم وكانو حلوين اوي
صدقي ان اول مره اشوفك مشوفتكيش الا مره واحده
بس انتب جسمك حلو اووي
لوچي مكسوفه
انا :حد عمل معاكي six قبل كده يا لوچي
لوچي: لا يا محمد انت اول واحد بس لما سمعت مامي معاكو
انا: طب تعالي وخدتها في حضني وصدري في بزازها ونزلت فيها بوس
وحطيت ايدي علي كسها ادعك في
لوچي: اه براحه
انا: في ده يدوب بعمل حاجه بسيطة انا لسه عملت حاجه وقولتلها تعالي بقا
شيلتها ونيمتها علي السرير ملط زي ماهيه
هيا نايمه روحت بليت زوبري بالچل اللي موجود
وانا بدات ادخلو في كسها
لوچي : ده هيدخل ازاي قولتلها هيدخل دلوقتي
وانا بدخل الراس و دخلته و كان ضيق جدا لسه بنت بقا
قولتلها اهدي وزودت شويه انا من طلعي مش بحب الحنيه دي
لوچي: اه اه طلعو
انا طلعته وطله بنقط ددمم وقولت ليها مبروك يا حببتي وبضحك
لوجي: ميدو في وجع جامد
انا :معلش خشي بس خدي الشاور واقعدي في مايه وكله هيبقا تمام عندك جوه كل حاجه
لوچي دخلت
ضميري : اي اللي انت بتعمله ده يا محمد حياتك بقت كده يعني كلها نيك وشغل بس طب انت عملت في البنت اي ونادين مراتك وعيالك مش فارقين معاك اه انت لسه صغير بس لا بردك مينفعش وران مراتك التانيه اي بطل بقا
انا: غور بقا من دماغي بس بقا ملكش دعوه
لوچي: انت بتكلم مين يا محمد
انا: لا مفيش وسحبتها وزبي كان لسه واقف مسكت زوبري ودخلت راسه في كسها وقعدت ادخلو وهيا تصرخ وانا كاتم بوقها
انا: براحه اهوو قربت ادخلو كلو خلاص لما دخلتو كله كانت بتموت دخلته كلو وماتحركتش غير لما بقت هاديه خالص وبقيت ادخل واخرج براحه
انا: كسك حلو اوي
لوچي: مكسوفه ومش بتتكلم
انا : عجبك النيك
لوچي : حلو اوي قولتلها قومي وعملنا وضع 69
وانا نزلت مص ف كسها الصغير كان ريحتو تجنن وهيا مسكت زوبري قولتلها مصي بقت بتمص اي كلام
وقفتها وقولتلها اقعدي علي زوبري يلا وقعدت علي زوبري دخل كلو في كسها
انا: طب اهدي كده
لوچي: مش قادره كمان دخلو كلو
وانا: بنيك جامد وهيا نازله طالعه علي زوبري وانا مقدرتش اشوف جسمها ده ومنزلش بعد 20 دقيقه نيك نزلت ف كسها وسبتها نايمه خلصانه وطلعت برا
لقيت محمود ناك الكل وفتح بڤيان وكله نايم علي الارض من التعب محمود قاعد بيدخن
انا: اي اللي عملته ده ي محمود فتحت الكل ي بني حتي زيد
محمود : لا استنا اللي ناك زيد سامي انا لقيت زيد بيحط صباعه في طيزه قولت لسامي ينيكه
انا: وسامي وافق
محمود: سامي بينفذ الاوامر يا محمد
انا : روح الكل يا محمود الا لوچي دي بتاعتي انا محدش يلمسها وهي عايز تقعد معايه
محمود: البت عجبتك يا محمد عشان كده اتاخرت جوه ساعتين ي برنس
انا: بس يا محمود روح الكل بس ملط يا محمود يمشو بالشارع ملط يا محمحمود انا قولت اهوو
انا : هروح علي البيت لاني تعبان اوي يا محمود وعايزك بكرا تجهز نفسك عندنا مقابله مع الوزير
محمود: حاضر يا محمد
روحت انا والحراسه بتاعتي لقيت عندي امي عندنا
انا: انتي اي اللي جابك هنا انا قولت مش عايز اشوف صح ولا غلط
امي: محمد انا امك وبحبك و****
انا : اطلعي برا وكان واقف نادين وروان مرتاتي برا يلا
وبزعق لقيت الدنيا بقت سوده ومغمي عليا
انا: كنت لسه طالع من الكبوه اللي فات وتعبان جه الممرضين كانو لسه عندي في القصر
واخدوني عشان يشوفوني لقيو قاطع النفس وتعبان والدكاتره وصلوو وعماد اخويا وكشفو عليا وانا محطوط علي الاجهزه
عماد: دكتور هوه محمد عنده حاجه بالمخ انا دكتور وعندي شك بكده
الدكتور: محمد بيه يا دكتور عماد عنده ورم خبيث بالمخ لما بينفعل الورم ده بياثر علي الوعي عشان كده بيغما عليه بيخش في حاله صعبه
عماد: ورم خبيث طب ليه مقولتوش لي يا بس
الدكتور: محمد بيه اللي كان مبلغنا منقولش ليكو
عماد: اكيد في عمليه للورم ده
دكتور: الورموفي مكان صعب جدا ونسبة النجاح 1٪
عماد: هنعمل العمليه برا باذن ****
روان ونادين : عماد محمد مالووو
عماد: زعلان جدا وواضح عليه
محمدزبس ضغط الشغل ماثر عليه يا جماعه وهيبقا كويس هوه فاق جوه بس مش عايز حد يزعله
وهنا نقفل الجزء الاول من السلسله التانيه انتظرونا ?️
معلش اتاخرت عليكوو شهور اعزروني و**** تعبان يا حبيبي ومحتاج تشجيع منكم سلام
انا سعيد جدا بالدعم جدا وهكمل واحد بس اللي بيدعم اكيد في الاخر ممكن اعمل حاجه كويسه الجزء ده في احداث كتير جدا ومش هحدد النسبه بتاع الاحداث عايزكم تعرفوو انتوو بس تعتبر كلها احداث حصلت مع اختلاف الاحداث
ممكن اكون بمثل اني كويس لاقصي درجه لكن انا تعبان جدا جدا مش مهم اخش في تفاصيل اكتر ويلا نبدا
اولا مساء الخير او صباح الخير علي حسب انت بتقرأ القصه امته
الجزء التاني
وقفنا لما انا اغمي عليا ودخلت في حالة اغماء بعد ما شوفت امي واخويا عماد عرف انا عندي ورم
عماد: يا دكتور احنا هنسفر محمد برا يعمل العمليه ونشي الورقم
الدكتور: يا دكتور عماد صعب يعمل العملية لان العمليه نسبة النجاح مش مضمونه يا دكتور ومحمد بيه كان قايل لي محدش يعرف نهائي وانت عرفت اهوو عشان كدا لازم تعرفه انك عرفت بس واحده واحده
عماد: ماشي يا دكتور بس هوه هيفوق امته
الدكتور: بعد ساعه من دلوقت
عماد: تمام
انا: فوقت ولقيت امي واخويا ومرتاتي الاتنين وجدي
عماد: حمد**** علي السلامه يا محمد
انا: **** يسلمك طلع دي برا القصر يا عماد اما قولت اهووو وبزعق
عماد: حاضر يا محمد اهدا بس
تعالي يا روان انتي ونادين
ياروان اخبار نادين معاكي اي
روان: نادين دي اختي يا محمد واكتر و****
انا: الحمد**** نادين دي اختي وحببتي ومراتي واكتر
مش كده ي حبيبي
نادين: بس بقا انت تعبان
انا : وحيات روان عندي لارزعك واحد تحلفي بيه ??
روان: احم احم في حاجه يا محمد انا سامعه اسمي
انا : انتي روحي يا حبيبي انتي بس عرفاني انك ملكيش حل في السيكوو سيكووو
روان: الباشا بتعنا روق بس واحنا نعمل احلي سيكوو سيكووو
نادين: اه يا سافله بقا كده ماشي
قوم كده يا محمد وهتشوف التحدي في السيكوو سيكوو
انا: **** يخليكوو لي ****
عماد خبط ودخل لو سمحت يا محمد انا عايزك
انا: اتفضلوو دلوقت وانا هخلص مع عماد واجيلكم لان عايز اشوف العيال يا نادين
نادين وروان : حاضر يا حبيبي
عماد : محمد قبل اي شيئ انا هنسافر نعمل العملية برا مصر
انا: عماد لو لي عمر هعملها بس مش دلوقت
عماد: بيزعق اسمع كلامي بقا انا اخوك الكبير وبقولك هنعمل العملية خلاصعجبك كده كل شويه تقع انت لو حصل ليك حاجه مش هعرف اعيش من غيرك و**** مش بعد كل ده تلاقي بعض ونبعد تاني انا لا مش هيحص لو موت هموت معاك
انا: دمعت **** يخليك لامك ولي يا عماد هخلص بس الحاجات اللي ورايا وعمك وامي والباقي ولو لي عمر هعملها ولو سمحت مش عايز نقاش كتير.
عماد: مشي من غير ما يكلمني وخرج برا القصر
المرضه دخلت لي اسمها وعلياء
علياء : يلا يا محمد بيه ميعاد الدوا
انا: انتي مين
علياء : اناا الممرضه بتاع حضرتك
علياء 28 سنة بيضه عنيه واسعه وبني بنت من حته شعبيه واضح من لهجتها جسمها كرباج بزاز وسط جسم متقسم طيز بارزه كرش صغير
وجت تحط لي حقنه في السرنجه واختها ونمت
تاني يوم بعد ما نمت وصحيت
انا : عليا تعالي اسنديني كده عايز اشم هواا
علياء: مينفعش يا فندم تطلع دلوقت برا ولسه الدكتور هيقول شوية تعليمات
انا: تعالي يلا اصل انا لو اتعصبت مش هشوف قدامي
جت مسكيت ايد وحطت ايدي حولين رقبتها وانا بمسك في هدومها مسكت فردت بزهاا
علياء: اتنفضت وقالت في دمغها مش قصظه
انا فعلا مش قصدي معلش يا علياء اسف
علياء: محصلش حاجه يا فندم
وطلعت برا في الجنينه وقاعد بشم هوا وبقول بقا ده انا شاب في عمري ده ابقا كده
يلا الحمد****
الفون رن وجابه سبع
انا: سبع اخبارك اي يا عم انت طولت كده ليه وبضحك وهوه بيضحك
سبع : اخبار صحة معاليك اي يا محمد بيه
انا: الحمد**** مين علي الفون
سبع: ده ...... من كذا .......
انا: حات ي بني ايوه اخبارك اي يا فندم واخبار الشغل اي
المتصل: شغل اي دلوقت اخبار صحتك اي يا محمد بيه
انا: الحمد**** عارف ان متاخر عليك في الشغل
المتصل : شغل اي اللي متاخر عليا ده عماد بيه عامل انجاز جبار وحلوو
انا: طب تمام في خلال شهرين هخلص اتفقنا
نقف هنا عشان تعرف اي الاتفاق لازم تقراء الاجزاء والسلسلة اللي فاتت
المتصل: احنا كنا متفقين علي سنتين وكده انت بتخلص شغل في سنه صحيح اللي خلف ممتش
انا : يا باشا لازم الشغل يخلص لمعاليك فورا ده واجب
المتصل : تمام يا محمد بيه الف سلامه عليك وقغل
روان نزلت لي
روان: ميدو حبيبي عامل اي دلوقت يا محمد
انا: الحمد**** بس في حاجات تانية تعباني
روان : زي اي اكيد ده ومسكت بتاعي باديها وقالت ده حبيبي ده و بتحسس عليه وبطلعه من بنطلون البيجامه والروب
انا : اهدي انا طالع من مرض ي بنتي اسكتي بس دلوقت
روان: انا هسكت بس تفوق بس وانا مش هسكت تمام
انا: تمام
انا : يا سبع تعاله عايزك تشوف عماد بيه فين دلوقت انا عايزه
سبع: عماد بيه في الشركه في مكتبه
انا: بدري كده
سبع : اه هوه بيحب يشتغل بدري
روان : انا عندي فكره حلوه تعاله نجوز عماد يا محمد عماد بردك سنه كبر وانا اهو اصغر منه بكتير ومش بقول لا ??
انا: طيب عايز اقعد لوحدي دلوقت يا روان سبيني
روان : حاضر
انا بكلم نفسي
نفسي : اي يا بروف هتعمل اي دلوقت
انا: صدقي ب**** لاعمل احلا شغل
نفسي: شغل اي بالضبط بقا لان شغلك كله في النيك بس
انا: انا مش محتاح حاجه شغلي والمصانه بتاعتي ماشيه في جميع المجالات وسني صغير ومتجوز ومخلف ومليارات بتخش وعماد بداء يعرف الشغل والعلقات بتاعتي كبيره وكله تمام
نفسي: طب وتعبك ده مش لازم تتعالج يعني يا ولا محمد
انا: قولي **** اصل كله لازم يتربي وانا بحب اربي اوي زي ما انتي عارفه
نفسي : انت هتقولي ده زبك خلاص معتش فيه حيل
صوت الممرضه محمد بيه الدوا والفطار
انا: طب يلا نفطر
الممرضه علياء : اتفضل الدوا الاول ده قبل الفطار
دوا تعالي ادهولي مش قادر ارف ايدي ..
الممرضه مممم حاضر
انا: متجوزه يا عليا
علياء : لا يا فندم
انا:بس حرام و**** الجمال ده يتساب كده
الممرضه: شكرا شكرا
انا: قومي اقعدي هنا علي حجري
الممرضه : بتقول اي يا فندم
انا: زي ما سمعتي كده ويلا لان انا بتعصب بسرعة
الممرضه: انا مش كده يا فندم
انا: كده هضايق ولو مجتيش بمزاجك هخليكي تيجي غصب عنك وهتترجيني
الممرضه: حاضر حاضر
وقاعدة علي حجري وانا بمشي ايدي عليها وبمسك ضهرها ونازل وهي خايفه وضربتها علي جنب طيزها جامد وقولت ليها امي يا بنت المره عليا انا
الممرضه: انا اسفه يا محمد بيه خلاص والنبي ب**** عليك
انا: مش عايز اسمع صوت هنا
يا سبع جهز الرجاله هنروح مشوار
سبع : حاضر يا محمد بيه بس ريح النهارده وانا اعمل اللي انت عايزه
انا: لا يلا ومش عايز كلام كتير
سبع جهز العربيات وخلص وطلعنا علي مكان المشروع اللي احنا مسكينه
انا نزلت المشروع جالي مدير الموقع
الحوار بيني وبين المهندس احمد عبد العزيز
احمد: ازيك يا محمد بيه اخبار صحتك اي
انا: الحمد**** اخبار المشروع اي يا هندسة
احمد: شهور ونخلص باذن **** في خلال 9 شهور المشروع خلصان
انا : تمام اهم حاجه عايز الشغل يكون عالي ويعيش سنين لان انت عارف ده شغل مين وباسم شركتنا
احمد : يا محمد بيه شركات حضرتكم معروفه بالشغل والمواعيد انا كنت عايزك في حاجه علي انفراد
انا: اتفضل في حاجه ولا اي
احمد: دلوقت عم حضرتك عز بيه
انا : خير مالووا
احمد : كان عايز يدخل اسمنت مضروب وكان عايز يوقع المشروع وبعت لي حد من طرفه وكان بيحاول معايه اني اخد فلوس وادخل الشحنه دي وانا رفضت انت خيرك عليا و****
انا : جدع يا بشمهندس يا سبع شيك بــ3 مليون للبشمهندس
سبع: حاضر يا فندم اتفضل يا بشمهندس
احمد: لا لا يا فندم انا مش جاي عايز فلوس و**** انا كنت بخلص ضميري بس و**** انا الحمد**** مش محتاج حاجه
انا: بص حضرتك اه احنا الفرق بينا في السن كبير بس انا بحب اللي بيخلص في شغله ولي عشان كده هتاخدهم
احمد: تمام يا فندم
انا : اتفضل يا بشمهندس
انا بكلم نفسي بس في عقلي وسرحت
بقا كده يا عمي بلاش انا مش بخاف علي حاجه بس و**** لخليك تيجي تبوس رجلي
انا : يا سبع اخبار الفلل اللي حوالين القصر اي جهزت ولا لسه
سبع : بتجهز يا فندم علي الفرش علطول
انا: تمام كلم عماد كده علي الفون
سبع: اتفضل يا فندم
انا: ازيك يا عماد متزعلش مني يا حبيبي علي اللي حصل بينا
عماد: مفيش حاجه يا محمد و****
انا: معلش عايزك تجمع العيلة كلها عندي في القصر بعد العشا حتي امي
عماد: خير يا محمد في دماغك اي استر ****
انا: متخفش يا بني
عماد: حاضر يا محمد سلام
الفون التاني بيرن
انا مين يا سبع
سبع: مني الجمل يا فندم
انا: حات يا بني ايوه مين
مني : اي ده انت مش مسجل رقمي
انا: وانتي مين بقا عشان اسجل رقمك
مني: انا مني هانم يا محمد
انا: مني مين معلش اصل مش فاكر
مني: مني هانم الجمل يا محمد مش فاكرني
انا :اه اتفضلي
مني : انا بتصل بيك اطمن علي صحتك عامل اي دلوقت
انا: كويس عايزه اي بقا
مني: ليه الاسلوب ده بينا يا محمد بيه
انا: ده اسلوبي كده يا بتاع اللبن انتي مش انتي ملكة اللبن
مني: انا اسفه معلش علي اخر مقابله حصلت بينا
انا: لا مش مقبول اسفك ده بعد اي انا بحب اسوي الخصم بتاعي علي الهادي
مني: كفايه لحد كده يا محمد انا محدش جاب منخيري الارض الا انت
انا: هوه انا عملت حاجه انا لسه بلعب بس صدقي اللعب في اللبن حلو بردك
مني : انا عايزه اقبلك عشان اعتذر ليك يا محمد
انا : تعالي الشركه انا هكون موجود بعد ساعه هناك
مني : تمام ماشي
انا: يا سبع اطلع بينا علي المزارع
سبع: تمام يا فندم وطلعنا هناك وانا معايا الحراسه بتاعتي ووصلت علي المزرعه وداخلت والكل كان في استقبالي وسلامات وازي صحتك والكلام ده
انا: شكرا ليكو كلكم كل واحد علي شغله انا عايز بس المسؤل هنا
سبع: حمد يا فندم المسؤل هنا ده اكفئ حد هنا من السودان اللي جابه عماد باشا
انا: اهلا وسهلا يا حمد
حمد : اهلا بيك يا محمد باشا
انا: اخبار الشغل اي والانتاج والحفظ والتغليف والتوريد وكل شيي عايز اعرف كل حاجه هنا
حمد: حضرتك احنا هنا شغالين الشغل الاوربي انا ميكنش في تعامل مع الماشيه يا فندم الا بالمكن من اول الحلب لحد التغليف والتبريد
والعلف من مزارعنا يا فندم واخوو معاليك عماد بيه متابع التغذيه بنفسه
وفيه خطة للعلاج ومع خطة انتاج الابقار كل قسم منقسم لوحده يا فندم
انا : تمام الانتاج بتعنا في اليوم كام
حمد: احنا بننتج 1000 طن يومي من اللبن مع الزياده للماشيه لان يوجد منهم حوامل يا فندم
انا: جميل جداا انت ممتاز يا حمد انا عايز توسع في منتاجات الالبات بتاعتنا
حمد: باذن **** حضرتك اول واحد تعمل خط انتاج بتكامل مع انتاج منتجات الالبان يا فندم ده مشرع ضخم جدا
انا: في عقلي **** عليك يا عماد عرفت صحيح تدور المشروع في وقت قليل وتعمل خطوط انتاج
انا: شكرا يا حمد يلا يا سبع علي الشركة
يا سبع مني الجمل هتيجي اكيد معرفه السكرتارية انا عايز تبلغ السكرتارية انا تقعد منتظره ساعة برا
سبع : تمام يا فندم
ووصلنا الشركه وكان الكل سعيد برجوعي الا سالم واكيد انتم عارفين قصته اي
وداخلت المكتب اشوف الاوراق وكان عماد مخلص كل حاجه حتي شغل البترول خلصان
عماد: دخل عليا حمد**** علي السلامه يا محمد نورت مكانك
انا: **** يخليك يا عماد انت اللي انا مسنود عليه يا عماد بجد و**** انا دماغك نضيفه اوي يا حبيبي وراجل يعتمد عليه
عماد: يا محمد انا معملتش حاجه ده شغلي
انا: ايوه يا حبيبي ده شغلك انت لو كبرت انا هكبر ولو وقعت انا هقع و**** **** يخليك لي
عماد: **** يا محمد دلوقت انا بلغت العيلة كلها حتي والدتك وعمك
انا: تمام اوي
عماد: انت بردك مش عايز تقولي في دماغك اي يا محمد
انا: هتعرف يا محمد كل حاجه بس عابزك توافق علي اللي هقوله بليل
عماد: حاضر بس يكون صح الاول
انا : يا عم خير
السكرتيره: محمد بيه مني هانم في انتظارك برا
انا: دخليها غرفة الاجتماعات لحد ما اجي
عماد: اي ده مني الجمل برا دي ضايعه في البورصه وشركتها كلها في الضياع
انا: ياعم سيبها مش هي جت تلعب معايا انا بحب اللعب اوي
عماد: اوعي هي مش سهله يا محمد
انا: انت تعرف اني سهل يا عني يا عماد
عماد: اخويا الشرير ??
مش يلا ولا اي الست قاعد بقلها ساعه ونص في قاعة الاجتماعات
انا: ماشي انا داخل ليها اهووو لو اتاخرت عليك متخفش عليا
وداخل علي مني
مني: ازيك يا محمد بيه اخبارك اي
انا: تمام يا مني هانم وبقعد علي مسند بالغرفه عامله اي في شغلك يا مني هانم
مني: بصمت كده دقيفه انا كويسه والشغل تمام
انا: تمام اوي يعني يا مني هانم
مني: ما حضرتك عارف يا محمد بيه اني بقع و**** بسببك انت ملك اللبن دلوقت
انا: ملك اي لا الملك هوه **** انا عبد فقير يا هانم فاكره المقابله بتعتك وشروطك معايا
عشان تعرفي انا مين واقدر اعمل معاكي اي
مني جت تبوس ايدي انا اسفه يا محمد بيه و**** انا ملكة اللبن وبقولك اسفه
انا: بردك لسه فيكي التكبر ده بلاش معايا انا انتي جربتي معايا لعبي وهي موطيه بتبوس ايدي
مني : انا اسفه و**** علي كل حاجه عملتها
انا: لا لا مش عايزك كده ده انتي بنت كذا كذا بنت راجل مهم قوي في كذا ......
مني كانت عايزه الارض تنشق وتبلعها من كلامي
انا: تعالي نخش جوه كده ومسكتها من حلمة بزها وهي كانت طويله وماشيه معايه بكل هدوء هي كانت النسخه التانيه من غادة عادل
ودخلت جوه الغرفه بتاعتي في قاعة الاجتماعات وبقول لها انا مش عايز ايدي تتباس
وطلعت زبي وقولت لها ده اللي عايز يتباس بس وقاعدة علي مجلس ارضي انا بحب المجالس الارضيه
ونزلت علي الارض وبتبوس زبي وانا فاتح ايدي يمين وشمال
ولقيتها بتمص
انا لالا وبضربها انا قولت بوس بس يا هانم لو سمحت
فاكره المقابله انك محدش بيقولك لا
بوسي واحده واحده
مني مش بتتكلم نهائي وبتبوس وخلاص بس بفن تقولك قوم نيكني يلا لكن انا غير
انا: بس كفايه يلا قومي اقلعي بس استني انا عايزك شرموطه بتقلع
قامت تقلع هدومها قدامي بـ إغراء و بقت ملط قدامي بصراحه جسمها فاجر و بزازها بيضه مرفوعه وطيزها الوسط المدورة و فضلت تقرب مني بكل هدوء لحد ما وصلت للمجلس الي انا قاعد عليه و راحت فاتحه الحزام
انا : لا استني يا مني هانم لفي كده وقومت رازعها بعبوص جامد في كسها قامت تصوت جامد وراحت في اخر المجلس
انا تعالي يا شرموطه قلعيني وجت تقلعني البنطلون ومسكت زبري و فضلت تبوس فيه
بعدين بصت لعيوني واكنها بتقولي ارحمني وانا مش مش شرموطة و****
لقيتها بتقوم وبتقرب من وداني و قالت لي محمد عايزاك تنسى كل حاجه حصلت قبل كده
انا : بس يا شرموطه انسي يا لبوه انتي
ومره واحده لقيتها راحت نازله على زوبري و هاتك يا مص ولحس من راس زوبري لحد بيضاني و فضلت تشفط بيوضه بيوقها و ترجع لراس زوبري ولحس
انا الصراحه بتاعي وقف زي الصخر ظغطت عليه و قربت من شفايفي ببطء ودخلت انا وهي في بوسه كلها
هياج و بعدت عني و تفت في كسها الابيض وبقا احمر و بيلمع طلعت علي المجلس و غرست زوبري مره واحده في كسها
انا لا حسبي كده انا زهقت يا شرموطه مليش نفس للاشكال اللي زيك انتي يضرب عليكي لبني في وشك يا ملكة اللبن
مني بتدمع من الكلام لانها بصراحه ملكه في الجسم والشكل وكل حاجه فيها حلوه بس انا كان لازم اكسر نفسها واحطها تحت رجلي
ووقفت و مسكت زبي وضربة علي وشها ودخلت الحمام اغسل زبي وطلعت لقيتها مغمي عليها وقاطعه النفس
انا ضغط علي زرار ورد عليا سبع
سبع: ايوه يا فندم
ابعتلي عماد بسرعه
دقيقتين ولقيت عماد داخل عليا
عماد: ملها يا محمد في اي
انا: لا استني كده انا دكتور انا اعرف شوفها
عماد نزل وشفها كان مغمي عليها من الزعل وضغط وطي
علي مره واحده
عماد : هتبقي كويسه يا محمد
انا: طب فوقها وخليها تلبس وانا في المكتب الرئيسي
عماد: طيب
انا: طلعت علي المكتب وقاعد بتفرج علي عماد في الكاميرات لانها بتسجل صوت وصوره وكانت غاليه جدا في الايام دي
مني فاقت ولقت عماد ومش بتتكلم معاه
عماد: مني هانم قومي يا فندم وقومها وقف بيها وهي ملط ومسكها من وسطها وهي لسه دايخه
عماد بيمسك بزها وبيقول انتي اللي عملتي في الجمال ده كده
انا بضحك وبقول عجبتك يا عماد انا عارف
عماد قومي يا جمل تعالي ودخل الحمام بيها وكان في جوه بردك كاميرا انا برشق في كل حته كاميرات زي ما انتو عارفين من الاجزاء اللي فاتت
وفتح الحنفيه وبيغسل وشها وهي بدات تفوق وتغسل معاه
عماد : مش خساره الجمل ده يعمل كده في نفسه فيكي حتة تكبر ومحمد زماته شلها خلاص مني بتبص له وبتعيط جامد
عماد: معلش معلش تعالي لان كده مينفعش كده انتي عايز shower واخدها لهناك
عماد: انا هطلع بره لحد ما تخلصي
مني: لا استني سعدني لان انا دايخه
عماد: اسعدك ازاي يعني مش عارف
مني: تعاله اسندني مش قادره اقف
انا: مني هانم انا ملعبش في لعب غيري وده اخويا حط فيكي حاجته ولو اي حصل انا ملعبش في خرا غيري
انا: صدق عجبتني يا عماد طب انا ليه مطلعتش زيه كده مش لو كنا اتقبلنا من زمان كنت بقيت زي عماد
منك *** يا ابويا فرقتنا عن بعض
عماد: دخل عليا وبيضحك وبيقولي انت عملت اي مع الجمل ده
انا: تعاله يا عماد يا حبيبي اتفرج ولفيت الاب وفرجته
عماد : اي ده انا منكتهاش
انا: لا هي البت فرص بس انا حبيت اكسر نفسها زي مانت شوفت كده
عماد: ماشي
انا: بس انت عجبتني في موقفك يا عمده اللي انت عملته في الحمام
عماد: اي ده انت عرفت ازايي هوه في كاميرات
انا: ما انت هارف يا عماد انا مش بسيب شبر الا لما احط في كاميرات
عماد: انا كنت هموت عليها الصراحه بس حاجه اخويا لعب فيها قبلي انا مستحيل المسها
انا: ما برحتك يا عم انا اصلا مدخلتش بتاعي بس
عماد: لا بردك ي عم انت لو مدخلتوش دلوقت هدخله كمان ساعتين ??
انا: حفظني يا عماد يا اخويا هي دلوقت هتيجي مكسوره وحزينه خلص معها انت وخليه توردلينا 3٪ لبن بس وسيبها تشتغل هي في حالها واحنا في حالنا
بس عرفها انها ملكي انا وبس ولو عرفت انا لعبت من ورا ضهري مش هيحصل طيب وانا هقوم اروح مشوار
عماد: ماشي يا محمد
مني وصلت لعماد وكانت داخله ولا اكن حاجه حصلت بطل بطل
مني : انا بتستاذن امشي
عماد : استني يا هانم في عرض حلو
مني: عرض اي حضرتك
ان هنسيبك تشتغلي في حالك وهتاخدي ليكي 3٪ لبن
مني: موافقه علي حاجه هبعت حد يخلص معاكو
عماد: تمام يا مني هانم اه بقولك انتي ملك محمد بيه لو عملتي حاجه في ضهرنا هيكون في كلام تاني واديكي شوفتي اللي حصل
مني: حاضر حاضر
عندي في مكان ما
انا: اي اخبار الشغل والحراسه عليه
مجهول : كله تمام يا محمد بيه
انا: انا عايز دول زي كتيبه كده تدخل سريع وكل اهلهم مصريفهم علينا
وعايز جزء منهم حراسه علي اعلي مستوي ممكن
المجهول : تمام يا فندم كله تمام
انا: يلا سبع نتحرك وركبنا العربيات واتحركنا
سبع: علي فين يا محمد بيه
انا : علي البيت علطول
في مكان ما خارج مصر متكلم (م)
مجموعه 1 عايزكم تتحركو دلوقت
مجموعه 2 عايزكم علي الشركات
مجموعه 3 عايزكم علي المخزن اللي في القصر
م: النهاية علي ايدي
ل: يا تري هنعرف نخلص ده كل مره يطلع منها والعرايس اللي احنا بنحركها هوه مفكر ان هوه اللي بيكتشفها
م: محمد زكي ومش سهل بس المره دي لا
ل: ياريت هنخلص علي الكل في الاجتماع
م: بس انا عايز عماد هنا حي يبقا قدامي
ل: حاضر ننهي بس عليهم علي عيلة عبد المقصود واحد واحد
م : اه عايز راس محمد تبقا هنا قدامي
نرجع عندي كده كفايه ونزلت علي القصر وطلعت علي المكتب بتاعي وداخلت عليا نادين وروان
روان: مختفي ليه محمد من الصبح قلقنا عليك اوي
نادين : محمد معتش تعمل كده انا بخاف عليك اوي او حتي كلمنا
انا: حاضر يا حبيبي
اه : عايزكم النهارده بليل في الاجتماع ملكات كده تمام
نادين وروان احنا طول عمرنا ملكات يا بني ??
انا: ماشي يا حبايبي
دلوقت محتاج اريح دلوقت وانتو في حضني انتو
الاتنين
نادين وروان : تعاله يا حبيبي يلا واختهم ونمت في النص بينهم ورحت في النوم دخلت في حلم جميل
انا: اه روح قلبي وحببتي انتي فين من زمان
كريمة: انا موجوده جمبك علطول يا حبيبي وحشتني يا محمد
انا : وانتي كمان اوي و**** انا كل مره بروح فيها بقول خلاص اني هجيلك واكون فرحان اوي
كريمة: لا يا محمد لسه بدري عليك اوي انا بس زعلانه عليك عشان امك واللي انت بتعمله
انا: انتي متعرفيش هي عملت اي بعد ما انتي مشيتي
كريمة : عارفه كل حاجه يا محمد انت طيب من جواك بلاش كده
انا: مش ااحنا طلع لينا اخ وجد يا حببتي
كريمة : عارفة يا محمد عماد ده بيحبك اوي ومش عيزاك تزعل منه يا محمد مهما حصل مهما حصل
انا: صحيت مره واحده مخنوق مش عارف ليه
نادين : صحيت مالك يا محمد في
انا: مفيش هخش اخد شاور واجهز عشان الاجتماع
سبع : رن عليا في الفون الداخلي
محمد بيه الجماعه وصلووووو
انا : تمام ساعه ونازل
سبع: تمام
وخلصت الشاور ولبست ونزلت وكان معايه مرتاتي كنت نازل مالك كده و**** يعديها علي خير
اللي كانو موجودين
........................
امي نهله
........................
اختي هدير وجوزها
اختي منار لوحدها بعد اللي انا عملته في خطيبها وفيها
..........................
عمي عز ومراته ميرو
بناته نيروز وجوزها
نازلي وجوزها
سيف ومراته لولو
ونوسين
............................
عمتي سوزان وجوزها الحاج ابراهيم
حمدي وباسم التؤام ومرتاتهم وزين ومراته
............................
عمتي هبه واولادها
حنان وجوزها ونفين وزياد
............................
عماد اخويا والدته
..........................
ازيكم يا جماعة اخباركم اي اولا انا عارف كل واحد فيكوو بيعمل اي بالضبط
اولا عمي اللي بيحاربني وعايز يقتلني وعايز يخسرني
عز: انت بتقول اي يا محمد انت واعي بتقول اي
انا : بقولك اي اسمع كلامي للاخر كده
انت تعرف يا عز ان مراتك بتتناك من خليل صحبك
انت تعرف ان بنتك نوسين متناكة دوليه وانا نكتها بعد الحاح منها
عمي: هقتلك يا محمد صدقني
سيف ابنه : لا كده انت اتجننت علي الاخر
وقايم لي سبع راح له
انا: ي سبع عيب تعمل كده مع ناني كده امال
بص يا عز انا عندي عرض حلو ليك دلوقت ليك انت بس دلوقت هتكتب كل حاجه باسمي وباسم عيالك ومراتك وتمشي
عز : ولو قولت لا
انا : هتخسر كل حاجه وبردك انا هشتريهم بالتراب بتاع جزمتي ويبقا فضيحه ليك في كل مكان اه وجدي اصلا مش هيعبرك اي رايك
عز: لا طبعا
انا : تعالي يا لولو عايزك
لولو جت لي قولت لها تعالي اقعدي علي حجري كده وقاعدة
انا: ازيك يا سيف ي حبيبي عامل اي
سيف : باصص في الارض والكل مستغرب من اللي بيحصل
طب خدوو بقا القرارات الحلوه دي
انا اشتريت وبنيت مجموعة الفلل اللي حولين القصر وتعتب جاهزه ليكو كلكم
اول قرار
مرات عز ولوسين في ڤيلا ومعاهم سيف ومراتو لولو حببتي دي
ونازلي وجوزها في ڤيلا
وانت ي عز هتمشي وبرا العيله وبكرا الصبح شركاتك كلها مفلسه والبنوك حجزه عليها كلها وانت مفضوح ومفلس وهتسجن
حد له راي تاني من عيلة عمي ولا حاجه
عمي طب ساكت علي الارض والكل بيجري عليه وعماد مستغرب
انا : الكل يرجع مكانه ولا هقلبها عليكم
تعاله يا سبع ارميه في اي مستشفي وعالجه وحط عليه حراسه
تاني حاجه : امي واختي منار اللي كانت عايزه تموتني في فيلا لوحدهم
امي فرحانه جدا جدا
اختي هدير وجوزها الحرامي اللي بيسرق في المستشفي وفي مال مراته في ڤيلا لوحدهم
هدير: بتقول اي يا محمد انا جوزي دكتور محترم
انا : طب رد عليها يا محترم كده مش عارف ترد صح لما تروحي الڤيلا هتلاقي مستندات بكل حاجه جوزك عملها يا هدير وانا ساكت عشانك انتي
تالت حاجه اخويا وحبيبي عماد يكون في قصر مجاور لي هوه ووالدته وهيتجوز ارملت صحبي عمار وهوه عارف بكده
وهيتجوز كمان تلاته يخترهم
عماد: كفايه واحده يا محمد وبيضحك
انا: اللي انت عايزه يا حبيبي
والدته : **** يخليكوو لبعض
عمتي سوزان المحترمه اللي بشوفها امي التانيه
هتكون في ڤيلا والحاج ابراهيم معها ومعها زين ومراته
والتؤم كل والاتنين مع بعض في ڤيلا
لو ليكي راي تاني يا عمتي قولي لي ولو حضرتك يا حاج ابراهيم قولي عادي
عمتي سوزان وجوزها : لا يا بني انت بتجمع العيله
انا: طب تمام
عمتي هبه وجوزها وزياد في ڤيلا وانا هتجوز نفين
نفين فرحت وسكتت
انا: ليكي راي تاني يا عمتي
عمتي هبه : لا يا محمد
موافقه يا نفين تكوني مراتي
نفين : سكتت وبصت في الارض مكسوفه
انا : طب تمام اوي
لولو انتي عجبك القاعده علي حجري يعني ولا اي قومي مكانك كده
طبعا الڤلل كلها مقفوله علي بعض وفي من جوه الفكڤلل باب بينزلكم علي تحت علي قاعه كبيره جدا هنتجمع فيها بعد كده
الكل : تمام
انا : هنتعشي مع بعض يا جماعه يلا اتفضلووو
وروحنا عل العشا كلنا
والكل بيتكلم مع بعضه وانا ببص لكل واحد فيهم وعارف اللي جواه تعالو انتو جيتوو علي حجري يا حبيبي
سبتهم وطلعت برا الجنينه اخت طلقه ومش عارف جت منين بس حسيت بجسمي برد جامد ووقعت
عماد : كان قريب لي جه جري وقعد يزعق واسعاف وبيقولي مش عايزك تقفل عينك ونفس الكلام جوز اختي
والكل بيجري عليا وانا عيني بتغرب وبروح وبقول لعماد خلي بالك من عيالي مرتاتي دي النهايه باين ورحت منهم خلاص
ودي نهاية الجزء الثاني من السلسلة التانية
يا تري مين اللي ضربني بالنار
والاحداث القادمه كلها غامضه مع السلامه
(( قيصر العنتيل ))