ق
قيصر ميلفات
عنتيل زائر
غير متصل
قصة من ::_
الكاتب (( قيصر العنتيل ))
القصه دي حقيقيه مع تغير الاسماء واضافة حاجات بسيطه كده وهتكون اجزاء كتير وهتكون متسلسله لو شوفت دعم منكم يا بشوات هكمل وهتكون القصه 70% احداث 30% six
.....................................................
الجزء الاول
يلا البدايه
قبل ما اخش في القصه انا بحب الدلع في الكلام يعني متستغربش اني بقول الكلام ده هتقولش مش ابن بيه لا بيه ابن بيه ? ي بيه
.........................................
هنتعرف علي عيلتي كده بس في الاول
ابويا/ ( عبد المقصودي بيه) 58 سنه صاحب شاركات بترول وهيصه كبيره سعتك
امي/ ( نهله) 50 سنه مديرة دار ايتام وسيدة مجتمع
احنا 4 اخوات انا طبعا بس هسيب نفسي للاخر تمام
اختي هدير 27 سنه مخلصه طب ومتجوزه دكتور قلب كبير
اختي/ منار 25 سنه مخلصه حقوق ومخطوبه لمحامي مش سالك ?
اختي كريمة 23 سنه دي بقا اختي المقربه لي جدا جدا ومش مخطوبه
كل الشخصيات هتظهر بعد كده وهنقول عليها بحسب الاحدات
انا/ بقا king محمد 30 سنه خريج حسابات ومعلومات ودماغي متركبه في كل حاجه هتشوفو العجب وساعات شمال
انا بقا شاب وسيم جدا بحب الرياضه جدا وبنزل جيم يوميا وفورمه كدا طولي 185 وعيني بني غامق عيني وسعه
بس بحب الهدوء جدا وبعيد عن فلوس ابويا ملايين يابا الحاج بس انا بحب اعتمد علي نفسي هتشوفني تقول اني شقيان وطالع عيني يلا بقا نبد.
..............................
الجزء الاول
هنبداء وانا في اخر سنه في الكليه دي
انا كنت شاطر بس في الامتحانات يعني مكنتش بحضر اي حاجه ولا محاضرات ولا اي حاجه بس بقفل كل الامتحانات امتياز ي حبي
كنت قاعد في مكان في كافيه الجامعه لوحدي دخل عليا قمر كده لو في اعلي من القمر قول بقا اللي انت عايزه عليها البت قصيره كدا بس مش قوي صدرها كده حاجه جمال وجسمها متقسم جمل يابا الحاج وطيزها بقا ملبن بس كانت بتلبس واسع هتقولي عرفت منين هتعرف بقيت القصه كانت اصغر مني بسنه اسمها ( هدي حمدي) جت
هدي/محمد ممكن تشرح لي حاجه
انا/ مردتش عليها تقيل بقا دي شخصيتي
هدي/ تاني مره محمد
انا / نعم ارغي
هدي / انت بتتكلم معايا كده ليه
انا / بقوم احاسب وامشي
هدي / خلاص اسفه ممكن تشرح دي لي
انا / احا في نفسي ده حاجه تتفهم علطول قاعد اشرح وهي قاعده سرحانه في وشي
انا / خلصت شرح وسبتها ومشيت من غير ما اتكلم
هتقولي عليا بارد وبتعمل في البت دي ليه كده هتعرف اصبر بقا
خارج مروح من الجامعه وماشي علي رجلي مع اني ممكن اركب 10 عربيات بس افتكر اني قولت بعتمد علي نفسي
صوت / لقيت حد ماشي ورايا اقف يلا اقف ي فقر
انا / مين محمود صحبي الوحيد واعز حاجه عندي ابوه ملك الجامعات الخاصه هوه كان مسافر امريكا
محمود /نزل من العربيه بتعته كان راكب فيراري نزل وخدني بالحضن جامد
انا/ اهدي يا منار ?
واخته بالحضن شويه اعز صاحب لي وكاتم اسراري من صغرنا مع بعض حمد ... علي السلامه ي حبيبي
محمود / رايح فين يا فقري
انا / مروح التجمع
محمود/ تعاله اركب اوصلك ولا نطلع علي الكافيه انت وحشني
انا/ ي عم خليك بليل بقا لان تعبان جدا وعايز انام ركبنا ووصلنا الفيلا بالتجمع الخامس يلا نتقابل بليل
محمود/ ماشي يا فقري قبل ما اتكلم لقيت البودي جارد جه اتفضل محمد بيه
انا/ خد يلا انا قايل اي انا اسمي اي
هوه / محمد بيه
انا/لا اسمي اي
هوه/ محمد
انا /ايوه كده وكنت لسه هضربه قلم بس صعب عليا قلبي رهيف بقا
دخلت الببت لقيتهم كلهم قاعدين انا دخلت علطول ودخلت الغرفه بتاعتي
حوار ابويا وامي واخواتي
امي / هوه هيفضل كده يعني مش هيعبرنا
ابويا / سبيه بكرا يجي لي ويقولي عايز اشتغل معاك وانا مستني الفرصه دي بس
اختي منار / ي جماعه سيبكو منه ده غبي وحمار
ابويا / بس يا بنت ده اخوكي الكبير
منار / اسفه يا بابا
اختي كريمه / قاعدة ومضايقه علشان اللي منار قالته عليا ومن الكلام اللي بيتقال قامت جت عني الغرفه دخلت مره وحده
انا/ كنت بقلع لسه وواقف بالبوكسر قولت مش في ام باب ي بت انتي
كريمة / اسفه خلاص
انا/ تعالي اقعدي لما اللبس الشورت قعدة علي السرير وانا علي المكتب علي الاب ده جايبه تقسيط ايوا تقسيط متستغربش مالك يا بنتي
كريمه / مضايقه عشانك يا محمد
انا/ سيبك انا كده كده هسيب الفيلا وامش
كريمة / قاعد تعيط وتقولي لا يا محمد متسبنيش انت كل حاجه لي في الدنيا اخويا وصحبي وكل حاج
انا / روحت ليها وقاعد علي السرير جنبها وقولت ليها انتي شايفه ان حد معبرني في البيت ده مع اني الكبير محدش بيحس بي انا ماشي وحيد في كل حاجه ملقتش حنان الام والاب ولا الاخوات الا انتي في كمية حنان ي فتحي وبضحك وبمسح دموعها وهي بتضحك ببراة ******* مع ان هي كبير
ضربتها علي كتفها قالت اه ختها في حضني وقولت ليها عايز شاي ي معلم
كريمة/ طيب حاضر من عيني
انا / بس الشغاله متعملش الشاي ي فتحي اعملي انتي وساده
اختي / حاضر
انا/ ريحت علي السرير وغفلت جه لي فكره قومت اعملها علي الاب عملت برنامج حمايه كده كده لسستم الشركات برنامج قوي جدا وعملت عرض البرنامج علي النت وانا عارف ان فقر ومش هيحصل حاجه الشاي جه شربته ونمت 4 ساعات وقومت علي فون
محمود/ الو اي يلا
انا/ اي يا زفت احنا هنبدا بقا انا نايم
محمود / قوم يلا عشان نخرب الدنيا
انا /مش انت متجوز خليك مع مراتك شويه قالي يلا يعم
انا /ساعه واكلمك
البدايه الي الروقان
قومت شوفت الاب وكانت في مفاجاة مكنتش متوقع كده
لقيت 100 واحد حجز البرنامج والبرنامج كان 1000 دولار
انا كنت مستغرب الصراحه الفقر راح وهتلعب معايا باين ?
دخلت الفيزا بنك في دبي ابويا كان عامل حساب لي هناك وقولت له متحطش فلوس مش عايز حاجه منكم وبقا في حسابي دلوقت 100 الف دولار وحطيط حساب البنك في موقع شراء البرنامج الموقع يحول لوحده علي البنك عملت تحديث للبرنامج عشان الاختراق وكده لان هوه قوي جدا
روحت دخلت اخد دش وطلعت ولبست طلبت اوبر وقولت الف في البلد شويه افكر في اللي حصل نزلت في كافيه في منطقه راقيه جدا بدون ذكر اي اسماء الكافيه قاعد كده وانا بحب الهدوء وانتو عارفين لقيت بنتين لا مش بنتين دول فرصين اوبا طيز اي لان بحبهم ولا صدر اي فظيع حاجه كده جميله قوي
هذكر البنات بالارقام دلوقت تمام
بنت 1 /بتتكلم بصوت عالي وضحكتها عاليه
انا /روحت ليهم من مكاني لوسمحت صوتكم عالي ممكن الصوت ينخفض بكل احترام
لقيت البنت 1/ بتبص عليا بصه من فوق لتحت بتضحك وتقولي يلا يابا من هنا
انا / بتقولي اي يا فندم
البنت 1/ يلا من هنا يلا
انا /احااااا انتي بتقولي اي بنت المره يلا دي تقوليها لبابا في البيت احا
البت 1/ طيب انا هعرفك انا مين وهعمل فيك اي
انا/احا انا كل ما اكلم حد يقولي الكلمتين المتنكين دول بقول للبت كده
انا بردك مش باين عليا اني ملياردير زي ما انتو عارفين
البت1/ طيب انا هعرفك
الناس ادخلت وانا روحت اقعد مكاني ربع ساعه واحا علي اللي حصل عربيات بالهبل وبوكسات وشرطه وهيصه احا هوه انا قاتل ولا اي بالضبط
دخل راجل كبير ومعاه كمية حرص بنت متناكه وهو لابس بادله فخمه كدا
الراجل /هوه فين
البنت / هوه ده وبتشاور عليا
الراجل / للمعاه جيبوه الواد ده
انا / روحت معاه واكلت ضرب جامد صعبة عليا نفسي وقاعد اعيط
الراجل/عشان تعرف انت كنت بتكلم مين
انا / مش قادر اتكلم من كتر الضرب والعيط
الراجل / شوف يا بني في حاجه في جيبه كده
البودي جارد / بيقلب في جيبي وطلع البطاقه اتفضل يا فندم
الراجل شاف البطاقه وشه اتغير جامد جدا جدا كلم حد في التليفون بسرعه ايوه يا عز بيه ده محمد بيه عبد المقصود
عز/ حات دكتور بسرعه بسرعه واعملوووو الازم وانا جاي حالا
يتبع
.................................
وكده يبقا خلص الجزء الاول من قصتنا لو عايزيني اكمل قولوو لي وادعموني ولوو في حاجه قولو لي في الكومنتات
انا بحب النقد البناء من اخواتي سلام يا احلا اعضاء
اول حاجه الف مبروك لكل اللي نجحو في الثانوي النهارده ولابني كمان مبرك يا شباب
اهلا ي حبيبي انا سعيد جدا بالكومنتات اللي شوفتها وبشكركم كلكم علي الدعم ده وده اللي شجعني اعمل الجزء
ده
الجزء ده التاني ده هيكون حاجه كده من المفاجئه حقيقي 65%
حصل مع تغير الاسماء والارقام والاماكن واضافة بعض الحاجات كده
لو لقيت تشجيع منكم هكمل الباقي من الاجزاء والسلسله دي والسلسله التانيه بس قولو لي بردك رايكو لاني بقبل النقض البناء
...........................
الجزء الثاني
من روقان لحد الاخر
الجزء اللي فات وقفنا عند
الراجل/ شاف البطاقه وشه اتغير جامد جدا جدا كلم حدي في التليفون بسرعه ايوه يا عز بيه ده محمد بيه عبد المقصود
عز/ حات دكتور بسرعه بسرعه واعملوووو الازم وانا جاي
الراجل / حاضر ي عز بيه
وفعلا جه الدكتور واكل وكل حاجه جت بعد ما اكلت ضرب ابن متناكه وشي وارم وايدي اليمين مكسوره ومتجبسه وجسمي مكسر جامد
عز/ وصل راجل كبير في هيبه فشيخه كده 60 سنه كده طويل ووشه قمحي شويه ورراه كوم بودي جارد
الراجل/ اتفضل ي عز بيه نورت
عز /اطلعو بره كدا كله
اوامر ي عز بيه حاضر
انا / احا شكلي هتناك ولا اي انا معتش قادر خلاص
عز / فاضل باصص عليا كده خمس دقايق وبدا يتكلم
متخفش خالص واهدا كدا ي بني
انا / ساكت وفي دماغي في اي ي جدع انت لو ناوي تكمل انا ميت ومش قادر وساكت مش برد وشويه واتكلمت حضرتك مين انا بتكلم وخايف من اللي شوفته انا كنت برد علي اللي هي عملته معايا لان اخت تهزيق جامد حضرتك
وانا مش قادر اتكلم و اجيب كلمه من هنا لهنا
وعز / بيضحك جامد اوي
انا/ احا هوه طلع اهطل ولا اي ولا بيخوفني ولا اي انا معتش عارف
عز / سكت مره واحده كده وفضل باصص لي كده دققتين
عز / اهدا يبني متخفش وقعد يضحك بردك
انا / احا هوه احنا هنفضل كده كتير
عز/ سكت كده انتا اسمك اي
انا / محمد عبد المقصود
عز / طيب انت بقا محمد عبد المقصود ابن عبد المقصود بتاع شركات البترول الفشيخ
انا/ تيت تيىتي جمعت كده اه انا مش فاهم اي حاجه خالص عايز افهم بس
عز / هقول ليك الصدفه والقدر اللي جمعنا مع بعض
انا عز عبد المقصود عمك
انا/ نعم احنا هنهز ولا اي حضرتك
عز/ ضحك ?
انا / في دماغي ابو اللي جايبك اخلص انا حضرتك بابا معندوش اخوات وهو قالي كده كل ما اسأل يقولي انا وحيد ومعنديش اخوات وابويا وامي ماتووووو
عز /هوه قالك كده اه قوله حمرا
انا / في عقل بالي احترم سن اهلك بقا ي عيل
عز / انا هعرفك كل حاجه اصبر بس انا هتكلم وانت مط متتكلمش خالص الا لما اخلص
انا / حاضر اتفضل
انا عز المقصود تمام اخو ابوك احنا كنا شغالين في كل حاجه مع بعض لان جدك وزع الورث علينا وهو عايش تمام
انا /هوه جدي عايش
عز / اه جدك ونينتك كمان
انا / ده انا اهطل بقا خالص بقا كده علي الاخر
ادا لكل واحد 400 مليون حلوو ومتستغربش جدك من اعيان عائلات اسوان ووارث كتير وهوه زودهم وكان شغال في كل حاجه
انا / في دماغي خخخخخخ انت بتقول اي
وبعدين ي بني هتسبني اكمل ولا لا
انا /ساكت اهووو
عز/ لا انت قاعد تسال في دماغك سيبك منها بقا
وخليك معايا
انا /حاضر كمل حضرتك
عز / جدك وزع دول بس علينا وساب الباقي لبعد ما يموت
انا / هوه لسه في
عز /اه
انا / هوه انا عيل ولا اي يا دنيا ي بنت الشرموطه انتي
عز/ اصبر بس هكمل ليك
بعدوما جدك وزع الورث ابوك مكنش عارف يعمل اي بالضبط
انا/ مممممم امال اللي عنده ده اي
عز / ده انت بارد زي ابوك ? اسمع الباقي
عز / قولت لابوك بص يا سيدي احنا هنعمل شركة
المقاولات
حوار بين ابويا وعز
ابويا / طب انا مهندس بترول انت محاسب تعرف اي في المقاولات
عز/ احا يلا انت بتقول انت لو قولت كدا تاني هتعرف شغلك واعمل حساب ان اكبر منك بسنتين
ابويا / ارغي
عز/ هنعمل الشركه ومصانع حديد ومصانع اسمنت ونشتغل تمام
ابويا / بلاش ي عز انت متعرفش في المقاولات حاجه
عز/ اسكت بقا
ابويا / معاك للاخر ي عز
عز / وفتحنا الشركه باسم m.v.p
وكان المقر الرئيسي في المهندسين
والشركه اشتغلت وتمام وراس المال زاد اضعاف ومسكنا شغل للدوله وشغل خاص وفي ظرف 8 سنين فتحنا شغل في دول كتير في العالم منها السعوديه والكويت والاردن وايطاليا وامريكا وفرنسا وكله تمام اوي
لحد ما انا لازم اسافر امريكا اخلص شغل في الفرع التاني هناك
ابويا / اجي معاك يا عز
عز/ لا خليك عشان الشغل هنا وخلص لي الڤيلا اللي في الساحل وبتاع القاهره قبل ما انزل
ابويا / بيخلصوووو خلاص
عز / سافر عمل صفقة مشروع مدينه كامله بــ مليار دولار تبع الشركه وكان في حساب واحد للشركات انا اسحب ابوك يسحب عادي جدا المحاسبين يسحبو والشؤون الماليه وكله تمام خلصت الصفقه ونزلت في فندق نمت
علطول بقالي 4 ايام منمتش وصحيت ونزلت اعمل Shopping واتفسح لحد ما د خلت CaFe وقاعد علي الطربيزه لقيت بنت جميله اوي عندها 25 سنه بيضه اوي جسم كده شبه نجلاء بدر
بس طيز البت اكبر شويه والصدر وسط كده وحاجه اخر جمال
انا قولت لازم اتعرف عليها
.......
الحوار بين البنت وعز هيبقا بالعربي
عز/ دخلت عليها وقولت ليها ممكن نتعرف
بنت / ممكن
عز / انا عز من مصر ملياردير
البنت / اهلا حضرتك
عز/ اي ده انتي بتتكلمي عربي
البنت /اه
عز/ ازاي الجمال ده يتكلم عربي ومصري كمان لالا كتير كده
البنت / اتكسفت وضحكت انا بابا مصري وماما امريكيه
عز/ اكيد طالعين لما وضحكة ?
انا / بكلم نفسي كسمك يا عز انا مالي بكل ده يا عم الحاج انا صدعت
البنت / ضحكة امال اي ي بيه ??
كل ده وقاعدين نتكلم ومعرفش اسمك
البنت اسمي / ماريا عبد العزيز والدلع ميرو
عز / طب يا ميرو عايز اقبل بابا في حاجه كده
ميرو / حاجة اي
عز /عايز اتجوزك انا اتخطفة اول ما شوفتك
ميرو / قاعده بتضحك طيب هقول لبابا
عز / حاتي بقا رقمك
ميرو/ ادت الرقم لعز بعديه بيومين قبلت ابوها واتعرفنا واتجوزنا
انا /طب مقولتش لابويا يجي ليه وانت بتتجوز
عز / مشغول في الشغل قولت اعمل مفاجئه له
وبعد كده انا اخت ميرو ونزلنا مصر دخلت علي ابوك
في الشركه وهي معايه وهي لابسه شورت كده قصير وبادي اسود كده مخلي جسمها روعه بيلمع ابوك وقف كده قاعد دقيقه مبرق ليها انا اي يلا في اي دي مرات اخوك
ابويا / بتقول اي يا عز دي مراتك امته وازاي
عز/ اتعرفت عليها في امريكا واتجوزنا
وابوك قاعد ياكل مراتي بعينه
ميرو / انت يا بابا هتقعد مبرق كده كتير ولا اي
ابوك فاق واستغرب
عز/ متستغربش دي ابوها مصري وامها امريكيه
ابوك/ اه ماشي
عز/ انا عروح بقا لان تعبان من السفر
ابوك/ ماشي ي عز ومراتي خارجه معايا وابوك قاعد يتفرج عليها علي طيزها
ابويا / احا ي عز البت فرص سيبها لي انت علطول بتقع واقف كده
عز/ البت سمعته وهي خارج علي الباب وقالت لي
عز/ انا روحت فيلا اكتوبر ودخلت علي ميرو جري بوس وتقفيش وعملت واحد حلو
انا استنا متحكيش ده عدي بقا اصل انا مصدع من الضرب اللي اضربته
عز/ ماشي ي حبيبي هعدي الواحد ده
بعد كده نمت وصحيت علي فون ابوك بيقولي عيزك في شغل
انا قولت مش قادر
ابوك / خلاص جايلك
عز / ماشي مستنيك
ابويا / راح وكان متشيك جامد كده
عز/ نزل وقاعد بيخلص شغل معايا
ابوك/ هي مراتك فين
عز/ نازله اهي ونزلت من علي السلم وكان جمل نازل كده علي السلم وكانت لابسه حاجه كده زي القميص بس خروج بنص كم وكان ضيق جامد عليها
ابوك/ بيضحك لي وبيقولي ما تسبها ?
عز/ ولا احترم اللي جيبينك دي مرات اخوك
جت ميرو وسلمت علي عبد اخويا وقا بايس اديها وهي اتكسفت
خلصنا شغل الساعه 2 بليل
ابوك/ انا جعان مش هناكل
عز/ لا طبعا هناكل بيقول لميرو تقول للشغاله
ميرو /حاضر بتنادي علي الشغاله مش بترد
ميرو / هقوم اشوفها وقامت وكان طيزها باينه قوي وانا هجت علي الاخر
ابوك /قال طب انا هقوم اخش الحمام
عز / طيب بس متتاخرش
ابوك / قام ودخل المطبخ وكانت الشغاله مشتيت عشان اول مره اجي انا البيت بعد السفر ماجيت من امريكا
ابوك دخل وقال مش عايزه مساعده يا ميرو
ميرو/ ياريت
ابوك/ عايزه اي
ميرو/ تعاله قطع الخيار
ابوك /طيب وقام واخدوالسكينه وقطع الخيار خلص وقام لافف من كل المطبخ لميرو خدي الخيار اتقطع اهوه وهوه لازق فيها من ورا جامد في الفلقتين وزبه وقف جامد ودخل في طيزها
ميرو/ انت بتعمل اي
ابوك / بيبوس في ضهرها وبيقول اي مش عجبك ولا اي
ميرو/ انا مرات اخوك
ابوك /, قعد يحك جامد في طيزها بزبه وققف جامد وقام ماسك ابزازها بيلعب فيهم براحه ملبن في ايده هي مش قادىه وقاعده نفسها بتاخده بصعوبه وقام رافع القميص ومدخل صبعه في كسها وبيشيل الاندر وبيدعك جامد في كسها وهي بدات تتجاوب معاه وطلع لصوات اه اه اخوك اخوك ومش عارفه تتكلم
عز/ بينادي علي ميرو يا ميرو انتي فين كل ده جيت انا عز ودخلت المطبخ لقيتها بتعمل الاكل ومتلخبطه
وابوك طالع من الحمام وشه احمر وزبه واقف جامد
عز / اي خلصت حمام كل ده
ابويا / اه اصل كان اجتماع مهم اوي وبيضحك ??
اتعشينا وخلصنا وانا شاكك في حاجه
انا قبل ما اخش البيت رشقت البيت كله كاميرات طبعا الا الحمام مفيش
قولت لازم اراجع حصل اي شوفت اللي حصل دمي فار ومعتش قادر وسكت علي ميرو ومش عارف اعمل اي اخويا اللي انا اكبر منه يعمل في كده و**** لاوريك
ابوك شك باين مش عارف اي
لقيت المحامي بيتصل بي وبيقول لي ان اخوك سحب علي السيوله اللي في البنوك يطلع بي 20 مليار دولار
عز / احاا انت تعمل في كدا يا عبد و**** لعرفك وتكره اليوم اللي انت جيت فيه الدنيا دي ولقيت المحامي بيقولي سايب ليك جواب
ابوك / عز اخويا انا اسف في اللي عملته مع مراتك انا عارف ان في كاميرات في المطبخ وهتعرف عشان كده انا اخت الغلوس ومشيت مسافر و مش هتعرف لي طريق تاني اهوانا سايب ليك الاصول اعمل اللي انت عايزه فيهم ازا خلاص معتش هعرف اشتغل معاك تاني ولا ابص في وشك تاني انا اسف يا اخويا يا ابن امي وابويا والجواب خلص
عز/ اه يا كسمك انت سبتني علي الحديده انا طلعت من عند المحامي
وقاعد الف بالعربيه طب انا اعمل اي دلوقت افضل ادور عليه ولا اشتغل واقف علي رجلي ولا اعمل اي قاعد تعبان وحيران قولت اروح الفيلا
دخلت وكنت علي اخري وهموت ماريا خلاص
دخلت الاوضه علي ميروح قاعده تعيط وضمه رجليها علي وشها
انا / في اي يا ميرو
ميرو / انا وحشه يا عز انا مش هنفعك
انا / طب ليه حصل اي
ميرو / حكت لي علي كل حاجه وانا قاعد ساكت وعيني حمرا جامد ولا اخري
انا / اسكتي ي ماريا انا بحبك موت ومش هقدر استغني عنك
ماريا/ بتعيط جامد ولا انا ي عز
عز / خلاص مفيش حاجه وانا علي اخري وحكيت علي اللي حصل معايا من ابوك
ماريا / اشتغل ياعز وخلينا في حياتنا هنا احسن
عز/ مش معايا فلوس ياماريا
ماريا / متخفش انت ناسي انك ليك مراتك حببتك انا معايا ملكش دعوه
انا/ لا يا ماريا مش هاخد حاجه
ميرو/ هتخدهم سلف طيب وقامت قاعده تبوس في راسي وفي خدي وانا خلاص مش قادر عايز اعيط
عز / الصبح نتكلم عايزه انا ومنمتش الليله دي والصبح اصلا طالع علينا فكرت هاخد فلوس مراتي اشتغل بيها وهعرف مكان ابوك واعرفه وفلا اشتغلت وققفت علي رجلي وعملت فلوس كتير واشتغلت مع الدوله واشتغلت في كل حاجه مقاولات اغذيه تصنيع عربيات كله وبقيت عز بيه الامبراطور
نيجي لي وانا نايم علي السرير تعبان من رغي امه ومش متاكد منه
انا /اي بتفكر تنتقم مني وبتكلم وانا تعبان جامد
عز/ لا ي حبيبي مقدرش انا عارف مكان ابوك من زمان وعارف عنه كل حاجه وساكت لحد ما القدر قبلني بيك
انا عارف عنك كل حاجه عارف انك راجل جدع ومتجيش علي الغلبان وبتحب وتصرف علي نفسك واشتغلت عند الناس وطلع عينك وانا حبيتك لان بتعتمد علي نفسك
انا/ بسمع وبسكت ومش مطمن خالص منه ولا عارف حاجه انا عايز منك حاجه واحده بس عايز اروح وعايز فوني
عز/ ضغط علي الزرار الراجل جه روحه للمكان اللي هوه عايزه والفون بتاعه كمان ويروح
انا / طب ثواني عايز اسأل سؤال
عز / عارف هتقول اي انا ابو البنت اللي قليت ادبك عليها
وبيضحك ??
انا/ كنت برد عليها لان خت تهزئ جامد و****
عز / عارف روحه يا كمال
عز / ابقا خلي بالك علي 100 الف دولار
انا / وقع عليا زلزال جامد كده احا هوه عرف ازاي شكلي داخل علي حورات كتير اوي ?
انا / ماشي يا عمي ?وعملت نفسي بضحك عشان ما يخدش باله اني خايف
انا جاي اقف مش قادر
عز/ تعاله ي كمال سنده لحد العربيه
كمال/ حاضر يا فندم هتروح فين يا محمد بيه
انا / علي البيت في كذا
كمال / عارفه عارفه ي بيه
روحنا والجاردات فتحت باب الڤيلا وكان هيحصل ضرب جامد مع الناس اللي جيبني ومع الجاردات بتاع ابويا انا شورت كده لا نديت علي جارد خد يلا انت وهوه شيلوني طلعوني فوق من غير صوت طلعت الغرفه ونمت
تاني يوم اختي داخلت عليا تصحيني العصر
كريمة/ اه وصويت وعيط محمد محمد وسرينه ضربة في الغرفه
انا/ في اي في اي انا موت ولا اي
ثانيه ولقيت الكل عندي ابويا وامي واختي ليندا والجاردات وكله
انا ذ/ بس في انا كنت بتشاكل بس وكويس اهو بس بقا ونازل بزعق في الجاردات اطلعو بره
امي / مالك يا حبيبي في اي
انا / بصيت عليها لقيتها بتعيط ودايخه كده من المنظر اللي انا فيه
ابويا / قوم نروح المستشفي ولا اقولك نطل الاسعاف ولا اجيب المستشفي كلها هنا
انا / لا انا كويس جدا
ابويا / متعندش قوم يلا انا خايف عليك
انا / بس بس بلاش ضحك بقا من امته بتخاف عليا من امته اه قولي ده انا مكنش بشوفك ولا بقعد معايا اكني مش ابنك
امي / بس يا محمد
ابويا / لا سبيه يقول اللي عنده هوه عنده حق
انا / بدات اعيط انا محدش حاسس بس ابدا انت اللي بيفرق معاك تجمع فلوس وخلاص وانا محدش بيقعد معايا ولا بياخد راي مع ان انا الكبير واخد بالك
ابويا / واقف وسامع وماسك دموعه بالعافيه
امي / محمد خلاص ابوك مش هيستحمل
انا /بس انا هسكت خالص وهمشي من البيت ده وجيت اقف وقعت وكلهم جم يجرو عليا ويقومو في وانا حرفيا تعبان روحت علي السرير
امي/ خلاص يا حبيبي والنبي وبتاخدني في حضنها
انا / وانتي كمان ي امي عارفه انا في اي انا تعبان ولا مش تعبان جعان ولا مش جعان ده حتي مكنتيش تيجي تسألي عليا مع ان احنا في نفس البيت ومحدش بيسال عليا بس اتربية احسن تربيه من تربية نفسي لنفس انتي تعرفي انا عندي كام سنه اي انا 23 سنه وفي اخرسنه في الكليه تعرفي انتي كده لا طبعا انتي همك الدار الايتام والنادي واصحابك والسفر وانا مش موجود في حساباتكم بقيت بشحت الحنان من حد لحد ما كريمة كبرت وبقت هي اقرب حد لي امي مش اختي اه هي صغير عندها 17 سنه بس فيها حنيه عنكم يلا اطلعو بره
امي / بتعيط جامد ومش قادره تتكلم
اطلعووووو برا كلكم يلا برا
ليندا / واقفه تلعب في الفون ولا اكن في حاجه حصلت خالص وبتلعب في الفون
انا / انتي مش سامعه بقول برا طلعت وقفلت الباب
كريمة تعالي اقعدي جنبي **** يخليكي لي ي حبيبتي ودخلت في حضنها بعيط ونمت ساعه في حضنها تحسو ان منمتش بقالي سنين في الساعه دي نمت فيها اكن نايم اسبوع صحيت من النوم لقي كريمة قاعده خايفه تتحرك اني اصحا من النوم بصيت ليها بستها في خدها
كريمة انت كويس ي حبيبي
انا/ اه كويس ي حبي عايزك بس تعملي فطار لي وعايز عصير برتقال فرش
كريمة/ حاضر قامت وجت مع الشغاله اسمها ميرڤي قولت لكريمة اطلعي انتي شوفي هتعملي اي انا كويس
كريمة / لا هأكلك مش هتعرف
انا / روحي ميرڤي هتأكلني روحي
كريمه / حاضر
انا / تعالي يا ميرڤي
ميرڤي/ جت تأكلني وتشربني وانا بدات اركز مع البت في فلق بزها وانا اول مره اشوف علي الطبيعه كده انا قولت امسك نفسك ي ميدو كده فوق بس كده واعمل اللي انت عايزه بعد متفوق من اللي انت في خلصت اكل وفضلت اسبوع في الغرفه اكل وانام فوقت وبقيت كويس ضربة الجرس جت ميرڤي الشغاله
ميرڤي / اؤمر حضرتك
انا / حضري لي الفطار عشان افطر
ميرڤي/ حاضر
وكانت ماشيه طيزها هتنفجر بن البنطلون جيلي كدا يا عم الحاج
راحت وجت بعد 5 دقايق جايبه لي عصير تفاح فرش وسندوتش كانت لبسه بدي بينك وبنطلون ضيق اوي
انا/ تعالي اكليني
ميرڤي الشغالة بتاعتنا 20 سنه بيضه بياض اوي كده بزازها كبيرة مش ماشي مع سنها طيزها وسط بس حلوين 157 سم شعرها بني و عنيها رصاصي جميله جدا
و كانت بتميل قدامي تحط الصنية علي السرير قبل ما تقعد وخلووو بالكوو انا قادر اجري واروح واجي لكن انا هايج عليها علي الاخر من اول مره والمره دي شوفت كل شق بزازها او نص بزازها بمعني اصح و ركزت فيه هي خدت بالها اني مركز في بزازها اتعدلت بسرعة و اتكسفت
انا / تعالي يا ميرڤي اسنديني اصل مش قادر تعبان
ميرڤي /حاضر
انا/ اكليني ي ميرڤي جت تاكلني وقمت حاطط ايدي علي ضهرها اكني ساند علي المخده كدا عملت نفس تعبان الحقيني اه ومسكت كتفها وضهرا تحت ايدي طري كانت لسه بدي بنك فظيع
ميرڤي /حضرتك بتعمل اي يا محمد بيه
وبتنزل ايدي علي ضهرها
انا / روحت نافخ في ودنها وقولت هبسطك وهدلعك وهديكي اللي انتي عيزاه
ميرفي / حضرتك بتقول اي
انا / بقول كده وقمت ماسك طيزها من علي البنطلون القماش الضيق بالجامد
ميرڤي/ طلعت اه خفيفه اوي
انا /شوفتي بقا انك عايزه
ميرڤي / حضرتك انا مخطوبه وبحب خطيبي
انا / طب شربيني العصير جت تقرب شديت ميرڤي في حضني وجسمها كان طري اوي و بزازها في صدري هجت اوي لقيت نفسي بحسس علي ضهرها و ابوس في شفايفها لقيت ميرڤي بتقاوم بس انا ماسك فيها جامد وبتاع جيم بقا وبعد كده اتجوبت وحده وحده و قلقانة بقيت احسس علي طيزها و رفعت البادي و دخلت ايدي في الاندر بتاعها من قدام و بقيت احسس علي خرم طيزها و كسها و ميرڤي هاجت شوية من الحركة دي وبقيت تتجاوب معايه فضلت ابعبص فيها و ابوسها خمس دقايق احلا حاجه الشفايف المنفوخه بسيط بدوب معاك علطول و بعد كدا نيمتها علي السرير خليت ضهرها علي السرير ونزلت علي ابزازها كده قلعتها خالص و براحه قمت نازل علي الجوهرتين وفضلت امسك كل بز بايدي كده والحلمه وردي وجميله تتاكل قاعد امص فيها وسبتهم ونزلت علي بطنها ابوس براحه كده خالص هي مش قادره هوه انا لسه عملت حاجه وقمت نازل علي كل فخد ابوس كده براحه وبشويش وهي علي الاخر جيت بقا لمستنقع الجمال عند كسها وكان في شعر خفيف قوي بني كده وكان وردي فاتح وريحته حلوه اوي و بقيت الحس كسها وانا اول مره اعمل كده كنت بتفرج بس علي oporn وهي مكنتش مصدقه ان بعمل كدا
ميرڤي / بصوت مش طالع اااه انت ااه بتعمل ايه حضرتك انا اول مره ولسه بنت
انا/ بالحس و ارد عليها ايه بدوق الكس اللي بينزل عثل عثل يا ميرڤي
ميرڤي/ اه اول مرة اه براحه
انا/ مردتش عليها ولا كان حد بيتكلم
ميرڤي/ اه اه جابت اول دفعة من عسلها علي وشي
ميرڤي/ اه معلش مش قصدي انا اسفه يا مستر
انا/ اسفة دا ايه دا المستر لازم يشكرك علي العثل دا كله
قومت ميرفي وانا قاد علي طرف السرير ونزلتها علي ركبها
وقمت مطلع زبي من البوكسر انا اه نسيت اقولكم انا زبي 22 سم وعريض شويه
قربت زبي من بوقها كده وعند الشفايف بمشي زبي عليها
ميرڤي / حاسه اني ممكن ارجع حضرتك
انا / كل شويه حضرتك اسمي ميتو خلاص
ميرفي /لا لازم احترمك
انا/ بقولك اي هتقولي ميتو ولا لا وبوسها من رسها
ميرڤي / بصتلي بصه وهي علي الارض بنت متناكه تتطير العقل كده
انا / متخفيش بوسيه بس من اول من الراس لحد اخره وانا علي اخري بس بالي طويل
بقولها افتحي بوقك فتحت بوقها بسيط دخلت الراس بس قولت ليها عارغه المصاصه
ميرڤي / قالت ايوه
انا اعملي زيها او الموزه دخليه وطلعيه كده ومصيه
ميرڤي/ مسكته و بقيت تحاول تمص في و كانت معندهاش خبرا خالص
انا/ اعتبريه ايس كريم و مصي فيه و الحسيه كله و انتي هتلاقي طعمه حلو
بقيت تمصه و تلعب فيه بلسنها حسيت نفسي هولع و هجيب لبني في بوق ميرڤي هي أصلآ بتمص بالعافيه طلعت زوبري من بوقها و نيمتها علي السرير علي ضهرها و انا قمت واقف علي الارض وجبت مخده تحت ميرڤي وهي علي الحافه بتاع السرير الحركه تهيج وتوجع الضهر قربت ميرڤي من زوبري و بقيت افرش كسها وهي اول ما زوبري لمس كسها جابت ميتها علي زبي و انا دخلت راس زبي علي كسها علي الشفتين كده ومدخلتش لان لقيتها بتقولي عشان خاطري بعنيهاو فضلت تتأوه
انا قولت خلاص خليها طيزها واول ما قلبتها علي طيزها شوفت جمال فظيع وخرمها نزلت الحس
ميرڤي / بلاش يا ميتو
وانا / مش قادر نزلت لحست وهتقولي مقرفتش هقولك شميته لقيته نضيف اوي
ميرڤي/ نزلت تاني كمية عسل رهيبه
والريحه حلوه وقمت مدخل لساني واحده واحده واشيله سمعت كميت اه شديده ? هجت الصراحه اوي وخلي بالك ما تستغربش اني ازاي مجبتش لحد دلوقت ي عم ? اسد في حاجه نكمل بقا قاعد ابوس في فلقها كده جيلي تحت شفايفي انا دخلت صابم قاعد ابعبص وهي اه اه لالا خلاص جبت كريم بيتحط علي البشره كده وقمت مدخل الصابع التاني وقاعد اللعب واوسع وانا اشيل صبعيني تقولي لا خليهم يا ميتووو
دخلت صباعي التالت ودخل بصعوبه بس خرمها خد علي الصوابع وهي اه اه ومش قادره
ميرڤي/ اه اه دخلو
انا/ ادخل اي عايز اسمع تقوليها
ميرفي دخل زبك يا ميتو دخله في طيزي
وانا ازود بي صوابعي وازود كمان
هي عشان خطري دخله اه
انا: ادخل اي
ميرڤي: دخله دخله... اه
انا: ايه هوا طيب انا مش عارفه طيزي ملها
ميرڤي: زوبرك زوبرك دخله
قررت ارحم ميرڤي من عذابها و دخلت زوبري واحده واحده في طيزها وانا كاتم صويتها عشان اللي برا و هي بتتأوه و بتطلب اكتر بقيت انيك فيها و ازود السرعة و هي بتتأوه و سحبت شخرة غصب عنها فضلت انيك ميرڤي 20 فشيخها ومش قادر هي وانا مش سامع ولا شايف الا طيزها وكسها اللي بينبض قدامي و حسيت اني هجبهم ونزلت في طيزها كميه كبيره جدا
ميرڤي / اه اه سخن وحلو اوي يا ميتووو
انا / حببتي يا ميرڤي وقمت عدلها علي السرير وداخلت معاها علي السرير واختها في حضني وبوستها في خدها انا/ اتبسط اوي يا ميرڤي
ميرڤي / وانا كمان اوي وحبيتك انت حنين اوي يا ميتو ونمنا في حضن بعض كده عريانين سمعت صوت مديرة الخدم ماشيه قاعد تنده علي ميرڤي براحه خالص وانا غطيت ميرڤي بالكفيرته وقولت للمديره وطي صوتك انتي احسن ليكي
مديرة الخدم/ ة حاضر يا فندم .
انا / بقول ليها لا شوفيها في اي حته يلا
المديره /حاضر حاضر وقمت انا و ميرڤي اللي كانت خايفه علي نفسها اوي ودخلنا الحمام والبت تعبانه مش قادر قولت اعمل واحد في الحمام كنت هبقا ظالم لان البت اتفشخت قاعد بس انا امص في حلمت ميرڤي وهي مش قادره وتقول لي خلاص مش قادره يا ميتو
خلصنا دوش حلو وختها علي السرير انتي زعلانه مني يا ميرو قالت في الاول اه
لكن دلوقت لا
فتحت الخزنه بتاع المكتب بتاعي وطلعت 5000 جنيه واديت لميرڤي الفلوس
ميرڤي : قاعده تعيط وتقول هوه انا عملت كده عشان الفلوس انا عملت كده عشانك انتا
انا : قولت ليها ده مش عشان كده ده عايزك تجيبي هدوم ولبس لانك بتعتي دلوقتي
ميرڤي / ضحكت زي ******* حاضر وقامت رافعه نفسها عليا وبيساني من شفايفي وطلعت
انا : خلصت مع البت وادخل اخد دوش تاني وقولت اشوف الاب في اي بقالي اسوع ويومين مشوفتش حاجه ولا في البرنامج ولا في اي حاجه فتحت الاب وشوفت كمية رسايل علي gmail بتاعي وشوفت كمية download كتيره احا مش للدرجه دي لقيت 80 الف اشترو كمان البرنامج شركات كتير قولت بقا اوقف البرنامج من علي موقع البيع دلوقت لحد ما اشوف انا هعمل اي و الدولار كان ايمها داخل علي 11 جنيه
80 مليون دولار دي كمية فلوس فظيعه ومن غير مجهود احاااااا
انا/ كلمت محمود صحبي
اناا / الوووووو
محمود/ اي ياخول متسألش عليا كده
انا /مالك في اي
محمود/ عامل عملية في ودني
انا/ ودنك عملية اي
محمود / ايييييييييييييي البواسير
انا / في ودنك ?? هبقا اعدي عليك اشوفها
محمود /اي هي
انا/ ودنك هاجي اشوفها ???
محمود/ عارف انك خول
انا/ بقولك عايزك في حوار كده
محمود/ اي هوه ارغي يا فقري
انا /لا لازم اقبلك ي زفت
محمود/ خلاص نتقابل في كافيه كذاااا اللي في مدينة نصر
انا / اشطا علي 11
محمود / ماشي اشطا ي فقري
انا لبست قميص وبنطلون كده ونزلت لقيت reception
قاعد في ابويا لوحده
انا ماشي وعامل نفسي مش شايفه
ابويا/ محمد محمد تهالع عايزك
انا /اتفضل عايز اي
ابويا/ انت رايح فين
انا / بضحك نعم اجاي دلوقت بعد 23 سنه تقولي رايح
فين
ابويا / سكت كده مره واحده و شويه وقالي خد العربيه معاك وعربيتين حرص انا مليش غيرك
انا / خليهم ليك اخرج انت بحرص ومشيت برا كدا ولقيت كريمة واقفه في porch تتكلم في التليفون مع صحبتها وبضحك
انا / ببص ليها وبضحك وبشاور ليها عايزه حاجه
اختي / لا يا حبيبي
اول ما اتفتح البوابه لي وخارج اخت طلقه في قلبي
علطول ?
..................
ياتري انا هموت ولا لا ؟؟
ومين عمل كده في ؟؟
عمي اللي مجبش لابوه سيره عنه ولا مين !!
محتاج اعرف رايكووو بصراحه يا جماعه لان ده اللي هيخليني اكمل في قصتي دي ولا لا سلام اشوفكم الجزء التالت لو لقيت تفاعل و دعم هبدا في الجزء التالت وهيكون جزء كل اسبوع من السلسله دي روقان لحد النهايه ?
الجاي الجزء التالث صعب ومحدش يتوقعه??
حبايب قلبي اخبركم اي وحشتوني كتير وشكرا علي التشجيع ده والكومنتات الايجابيه دي والكومنتات السلبيه بردك شكر
الجزء ده هيكون في احداث 70%
الجزء التالت
وقفنا الجزء اللي فات علي إن والجردات بتفتح لي البوابه
وخارج اخت طلقه في قلبي علطول
الحرس: طلع السلاح وصوب وملقاش حد
كريمة : لا لا محمد وطلعت تيجري علي البوابه
ابويا :سمع ضرب النار وبيجري عليا محمد محمد ببص ليه وعيني قفلت
كريمه : لما شافت كده اغمي عليها ووقعت
ابويا : كريمة كريمة
اسعاف يا ولاد المره بسرعه حسابكم معايا بعديين
الاسعافات جة من المستشفي بتعتنا وخدتني انا واختي
علي المستشفي وورا الاسعافات عربية ابويا 4 عرببات حراسه ووصلنا المستشفي دخلنا علطول
انا : دخلت العمليات بسرعه وجوز اختي جه
د.محمود : جري ودخل العمليات بسرعه
كريمة : دخلت العنايه المركزه علطول
اختي هدير : بابا حصل اي قول .... وكريمه مالها
ابويا : مردش خالص
هدير . : دخلت علي اختي كريمة لانها دكتوره بردك
وكريمة : دخلت في غيبوبه من الصدمه والحسره اللي شفتها
ليندا : جت في اي يابا في اي محمد فين وكريمة
ابويا : ادعوو ليهم
امي : في اي ي حمد اي حصل
هدير : حصل كذا كذا يا ماما وبتعيط
امي : لا وقامت واقعه اغمي عليها
هدير : ماما فوقي يا ماما وفوقت ماما واخدوها علي غرفه
انا : داخل غرفة العمليات وحوليا اكتر من 15 دكتور
انا : بقا كنت في حلم و شايف كل اللي موجود امي واخواتي بس كان في ازاز عريض بينهم وانا بعيط عليهم
د.محمود : ددمم بسرعه 8 اكياس فصيلة Ab سالب بسرعه
الممرضه : راحت تجيب ملقتش الا 2 بس لان الفصيله دي يعتبر مش موجوده خالص
د. محمود : شوفو الباقي
الممرضه : طلعت لابويا عايزين ددمم بسرعه Ab سالب
ابويا : ازاي مستفي دي مفيش ددمم دي انا موفر كل حاجه
الممرضه: يا فندم الفصيله نادره جدا
ابويا : حد هنا الفصيله دي
اللي موجدين لا مفيش
محمود : صحبي جه وعرف من التلفزيون ضرب ابن الملياردير عبد الصمد بطلق ناري بالقلب
محمود : انا نفس الفصيله بسرعه خدو اللي انتو عايزينه
الممرضه : لسه عايزين واحد
ابويا : بيتكلم في التليفون مع حد مش معروف
الشخص : الدم وصل خلاص عندك
د. احمد : النبض بيبطئ بسرعه حقنه ادرينالين بسرعه
ممرضه : جابت الحقنه وختها ونبض ظبط شويه
الجهاز بيصفر القلب وقف خلاص
د :محمود جهاز AED بسرعه الجهاز جه وعمل الصدمات
والرصاصه لسه جنب قلبي بحاجه بسيطه
فوقت تاني والقلب رجع والرصاصه طلعت وخلصت العمليه في 12 ساعه لان كانت صعبه دخلت في غيبوبه
اسبوع واختي كريمه بردك لسه مفقتش انا قلبي وقف تاني وخلاص الدنيا وقفت النفس وكله والدكاتره طلعوه برا جوز اختي طلع لوالدي وقاله له عمي البقاء ل..... محمد اتوفي
ابويا : انت بتقول اي لا لا محمد ممتش لا فوقه طب اخده اسفره برا اي حاجه
انا: اتغطيت بالملايا وخلاص بقا وهدخل التلاجه لبكرا لان كنا بليل
انا.:فوقت مره واحده وقاعد اكح جامد جدا
الممرضه بتجري .دكتور محمود تعاله بسرعه
محمود جه بسرعه هوه حطو بسرعه الاجهزه بسرعه
ابويا : بيجري ويسجد علي الارض وفرحان اني فوقت
انا : ببص عليهم في ضباب كده محمود قعد يفتح عيني
ويحط كشاف كده
محمود .عمي الحمد.ل.... محمد رجع للحياه بمعجزه تاني
ابويا .الحمد.ل........
انا. بتكلم مش عارف اطلع الصوت د. محمود بس يا محمد متتكلمش ابويا جه جنبي وقعد يحضن في وانا في العنايه في غرفه لوحدي
د. محمود لوسمحت اخرج مش عارف اشوف شغلي
ابويا .حاضر حاضر خلي بالك منه
د.محمود حاضر
امي : بتقول لابويا خلاص محمد مات خلاص كده الحاجه الحلوه هتروح اول فرحه لي واخواتي في عيط
ابويااا : بسسسسس خلاص محمود فاق تاني
امي : راحت تدخل العنايه الممرضين منعوها راحت تحضن ابويا
وشويه لقيوو في صحفيين جم كتير جدا ابويا بيكلم الحرس مش عايز حد هنا ولا قدام صور المستشفي خالص
الحرس : حاضر يا فندم
شويه وجه لابويا مكالمه بالفون هنحكي المكالمه بس
مش هنعرف الشخص تمام ونرمز له (م)
ابويا : ي بيه شكرا علي اتصالك
(م) : يا عبد ابنك ده ابني
ابويا : شكرا (م) بيه
م : متخفش هنعرف مين اللي كان عايز يقتل ابنك
يا عبد
ابويا : شكرا لك يا ..... بيه انا عرفته خلاص
م : خلاص ي عبد انا جبته وهوه عندي خلص بس اللي انت فيه ونشوف الموضوع ده
ابويا : حاضر ي ( م ) بباشا
الحرس : يا عبد بيه جه حراسه كتير تبع قطاع كذا وحواجز وعربيات كتير جدا
ابويا : ماشي هشوف مين دول
ابويا : بيكلم (م) ي باشا ليه كده انا معايا الحراسه بتاعتي
م : لا ي عبد ده حرس ليكم كلكم لان جاي تهديد ليكم والحرس ده هيفضل معاكو مده
ابويا : شكرا ي باشا
امي : عبد هوه مين عمل كده يا عبد
ابويا : مش عارف بس هعرفه
امي : انا خايفه علي عيالي ي عبد
ابويا : متخفيش
ليندا اختي : محمد من خلف ازاز الغرفه بتاعتي
قوم يا محمد انا بحبك ومش هقدر استغني عنك و**** ي محمد انا عارفه اني كنت وحشه معاك بس انت اللي كل ما اجي اتكلم معاك تقولي انا تعبان لا مش فاضي لا مش عارفه اي فوق وهتشوف تغير تاني و....
هدير : اختي لجوزها محمود
هدير : هوه محمد هيعيش
محمود : الساعات الجايه تعدي علي خير انتي دكتوره وعارفه
اختي : عارفه بس خايفه بردك عليه
محمود : ادعيلو ي حبيبتي
انا : فوقت وانا بعيط جامد وصعبان عليا اول ما فوقت
قولت عايز محمود صحبي
الممرضه : اسمه اي
انا: محمود علام
الممرضه : حاضر حاضر
الممرضه : ا. محمود علام فين
محمود صحبي : انا ودخل محمود وجه و حضني احنا متفقناش علي كده
محمود : عايز تسبني ي صحبي ده انا مصدقت ان جيت من السفر عشانك ي حبيبي انت عارف إن مليش غيرك
انا : محموووود اسمعني انا مش قادر اتكلم هتجيب حد من الشهر العقاري وهعمل لك توكيل مني بكل اموري وفي البنك كمان وبضحك في دماغي وهتعرفو بعديبن ليه
محمود : ليه كدا انت هتطلع وتعمل اللي انت عايزه
انا : اسمع انا تعبان
هتلاقي فلوس كتير اوي في بنك .......... ملايين هتاخد 200 مليون جنيه وانا بعديين هقولك تعمل اي
محمود: حاضر
انا : متقولش لحد
صحبي : حاضر ي حبيبي
الممرضه : يلا لو سمحت
ابويا : بيكلم جوز اختي عايز اشوف محمد يا محمود
محمود جوز اختي : حاضر ي عمي بس متتعبوش
ابويا : دخل قعد علي الكرسي ومش بيتكلم وباصص عليا
محمد انا اسف انا اللي عملت كده فيك كده بس و**** مكنتش عايز اعمل كده بس غصب عني
انا : عامل نفسي نايم وبسمع
ابويا :انا اللي مختكش جنبي من الاول فوق بس وكل حاجه هتتعدل صدقني انا ورايا بلاوي كتير ومكنتش عايزك تتدخل في البلاوي دي بس قدرك بقا
انا: عامل نفسي بصحا من النوم اه ومش قادر اتكلم
ابويا : محمد انا بحبك اوي لو سمعت عني حاجه متصدقش انا مش كده
محمود : يلا يا عمي عشان في كده خطر عليه
انا :رنيت جرس الممرضه
الممرضه :ايوه
انا : كلمي ا. محمود علام بسرععععه يجي لي
الممرضه :حاضر
محمود وصل ايوه يا محمد عملت اللي انا قولت عليه
محمود :ايوه ثواني هكلم الراجل ييجي اهووو
انا: تمام بسرعه بقا اصل مش ضامن اني اعيش
محمود : متقولش كده ي صحبي
انا : اخلص ي رذل
محمود : بيتكلم في الفون ايوه انا نازل ليك اهووو
الراجل : وصل وانا عملت التوكيل ومشي
محمود: عملت اللي انت عايزه يا محمد خلاص
انا : انت هتاخد 200 مليون جنيه وتفتح شركة مقاولات باسم حد مش معروف وانا هقولك تعمل اي بعد كده
وتشوفلي مهندس بيترول حديث تخرج من الاوائل
محمود: حاضر
انا: وعايزك في خدمه اخيره هتروح لواحد اسمه عز في الساحل الشمالي قوله محمد بيودع وهوه هيفهم انا هديك العنوان بالضبط
محمود : ماشي انا همشي دلوقت ي محمد
انا : ماشي وقاعد افكر علي السرير ودخل عليا وحده لابسه بالطو دكاتره ولفت وشها لي
انا :مين هدي اي اللي جابك هنا ودخلتي ازاي
هدي: محمد انا بحبك وكنت عايزه اطمن عليك
انا: اول مره اديها وش حلو انا بقول ليها الحمد**** كويس هدي :بتبص لي وعنيها مدمعه اني تعبان ومش قادر اتحرك
هدي : محمد انا عايزه افضل معاك وانا هخدمك بعنيا
انا : هقولك حاجه بس تمشي بعديها
هدي: لا مش همشي انا عايزه افضل معاك
انا : واحد مهدد بالقتل ي بنتي مش هنفعه و انا اول ماشوفتك من اول سنه ليكي بالكليه وانتي عجباني وفي احساس كده اني بحبك ومش قادر اتكلم
عشان خايف اتكلم معاكي
هدي : حطة اديها علي بوقي متتكلمش خلاص وبتضحك وبتقولي ما تخفش وانا معاك نهائي
وهتمشي وبتقول انا كده اطمنة عليك هاجي تاني
د :محمود دخل انتي مين وازاي تخشي هنا
انا : سيبها تمشي ي دكتور
محمود : حاضر هي مين دي يا محمد واي بيحصل مش فاهم
انا: هقولك بعديين انا عايز اخرج يا دكتور
محمود. مش هينفع دلوقت بعد اسبوعين ولا حاجه عشان تبقا تمام
وهتخرج تقعد بالبيت ومعاك ممرضه
انا :عليا الكلام ده وبضحك طيب
محمود :هديك حاجه هتخليك تنام دلوقت
انا اخت حقنه في solution device ونمت وصحيت تاني يوم لقيت عز قاعد جنبي
انا : عز بيه
عز ةازيك يا محمد عامل اي انا لسه عارف من المرسال اللي بعته لي
انا : عايز اعرف مين عمل في كده يا عز بيه
عز : استريح بس وبعديين نشوف انا خوفت عليك قوي اكنك ابني ....
انا : في دماغي تلاقي انت اللي عايز تموتني وبضحك
عز: حتي بنتي اللي كانت عامله معاك المشكله كانت عايز تيجي قولت ليها هيجي يقعد معايا شويه بعد ما يطلع
انا : بتكلم وبقول لا يا عز بيه شكرا علي قدومك لي وتشريفك لي
عز : متقولش كده انا عمك يا محمد انا همشي دلوقت لان مش عايز اقابل ابوك
انا : ماشي لحد ما اجيلك
عز : نزل وهو خارج من باب المستشفي وراكب العربيه ومعاه الحرس وراه بعربيتين ابويا شافه
ابويا :مين عز اخويا اي اللي جابوو هنا وعندي ابني وفي مستشفي بتاعتي كمان ده اللعب كبر
ابويا : بيجري علي الغرفه بتعتي بيشوفني لسه عايش ولا عز عمل معايه حاجه وبيقولي محمد محمد انت كويي
انا : في اي يا بابا
ابويا : انت في حد كان عندك هنا يا محمد
انا : لا مفيش حد دخل لي
ابويا : طيب
خلصت مع ابويا ومحمود صحبي دخل عليا وقالي انا اشتريت شركة المقاولات جاهزه
انا : هتبدا نخش المزادات علطول وتاخد المناقصات كلها وطبعا تحت اشراف المهندسيين المخصصين
محمود: طب ليه كدا يا محمد انت بتعمل كده ليه اشتغل مع والدك احسن
انا: اسمع بس ي محمود انا عارف انك مشغول وبتقل عليك عارف
محمود : متقولش كدا ي صحبي انا هعمل كل اللي انت عايزه حاضر بس في مشكله صغيره
انا : اي الشركه بتاع البترول عايزه مهندس بترول هوه اللي يشتري
انا :شوف مهندس صغير زي ما انا قايل ليك واشتري بإسمه وخد جميع الضمانات عليه انا هطلع قريب من المستشفي اه وعايزه تشتري شقه صغيره لي بالزمالك
محمود : في فيلا حلوه صغيره
انا : لا شوف شقه بس يا محمود
محمود : حاضر ي صحبي
الاسبوع عدي خلاص وطلعت علي الشقه وهيبدأ الجحيم الحقيقي روحت علي الشقه ومحمود معايا هتعمل اي يومحمد انا سبني بس كده افكر هتشوف العجب
انا : انت اخبارك واخبار مراتك وابنكز اي ي حبيبي انا عارف اني مقصر بس انت شايف
محمود : كويسين ومراتي عايزه تشوفك بتقولي نشوف البيه اللي انت مش بتخلص كلام عنه
انا.: قولت لي انا نعزوم عندك بكرا في البيت محمود فرح جدا وقالي تشرف قوم يلا نروح عندك محمود يا عم انت لسه تعبان
انا: يا عم قوم بقا
انا: روحت مع محمود فيلا في زايد ودخلت البيت مع محمود
مرات محمود ليدي من روسيا بس اتعلمت عربي تقول من بولاق ولا حاجه
ليدي 28 سنه عود روسي بيضه كفايه وصف كده لان مرات صحبي واخويا محمود ومخلف ولاديين وبنت
الاول : محمد علي اسمي 12 سنه
براء : 11 سنه
هايدي: 10 سنين
انا : اي يلا ده انت قدي في السن وكل ده معاك ... يخلي ي حبي
محمود : ي عم انت عارف اني متجوز وانت بتحكي القصه دي وانت صغير فوق بقا
انا : اه صدق ?
محمود: بتفكر بطيزك عارف ?
محمود : الناس هتشتم في الاحداث الجايه براحه عليا كده?
نرجع تاني للقصه يلا
دخلت البيت وكان جايب محمد بس في زمن القصه دي
انا: اهلا يا مدام ليدي
ليدي :اهلا يا ا. محمد وازاي صحتك بخير
انا : ال ... ... كويس
ليدي : دايما محمود بيتكلم عنك
انا : محمود اخويا مش صحبي وباعديين احنا هنقضي القاعده كلام مش هناكل ولا اي ي مدام لندا ولا انتي هتأكليني روسي
ليندا : بص ي ا. محمد انت هتاكل احلي اكل مصري بس اصبر بس
انا : ي جمالو بس في حاجه انا اسمي محمد من غير لقب تمام وانا هقولك لندا
علطول
ليندا : اشطا يا حماده صباحك فل
انا : واد ي محمود هي مراتك منين كده
محمود : من شبرا ?
الاكل حضر انا اكلت وكله تمام الاكل كان حلو جدا كان استيك وشويه مشويات
خلصنا اكل ومحمود قاعد يتكلم معايا وانا مش معاه وقاعد افكر في اللي حصل معايا وسرحان كده الفون رن رقم برايفيت انا خير الوووو
المتصل : ازيك يا محمد حمد ... علي سلامتك
انا : مين معايا عايز تعرف مين اللي عمل فيك كده
انا مين مين هتعرف كل حاجه اطلع برا الفيلا هتلاقي عربيه اركبها وتعاله انا وانا امن لك ازاي
المتصل : اخبار شيركة المقاولات اللي محمود اشتراها اي
انا: طالع خلاص
محمود : طالع فين ومين بيكلمك
انا : مفيش يا محمود انا ماشي سلام
طلعت برا لقيت عربيه سودا زي بتاع الرؤساء كده وكلها اسود حتي الازاز متفيم بالاسود ركبت العربيه ماشي بالعربيه ساعتين ووصلت مكان كبير جدا زي القصر
الاحداث الجايه حقيقه مع تغير الاسامي وبعض الاحداث ومش هنقول اسم الشخصيه لان هي نفس الشخصيه اللي كانت بتكلم ابويا .
الحراسه كانت في كل حته في البيت والشارع مقفول برا بحرس كتير جدا جدا دخلت علي المكتب قاعد دقيقه والراجل جه انا مين حضرتك
الراجل : اقعد يا محمد هتعرف كل حاجه
انا: تمام
الراجل : اللي كان عايز يقتلك يا محمد صحبك محمود
انا : ازاي انا معملتش له حاجه ده اخويا لا ?
الراجل: فتح الشاشه وخلاني اشوف تسجيل فيديو ومحمود بيتفق مع حد يقتلني انا لالا محمود صاحب عمري طب ليه يعمل كده انا كنت بعتبره اخويا وعيني
حمرا ? وبغلي
الراجل: كل اللي انت عايزه هيحصل
انا: انت مين وليه بتعمل كل ده
الراجل : هتعرف كل حاجه باعدين
تعاله اعرفك علي المدام والاولاد
المدام اسماء هانم 45 سنه ميلف كده وعنيها خضرا وشكلها اجنبي بس هي مصريه
بناته عنده 5 بنات
ساميه : 32 سنه خبيرة تجميل جسمها كيرفي كده والشعر سايح وحاجه عظمه ومتجوزه وعايشه مع ابوها في القصر
وفاء : 30 سنه مهندسه إلكترون متجوزه وقاعده مع ابوها بشرتها بيضه والجسم زي رياضيه طولها 165 سم
عبير : 29 سنه تجاره بيزنس كيرفي وجسمها كرباج 170 سم انا بحب الطول ده
سوسن : 28 سنه 167 سم طيزها ملبن صدرها صغير شويه وبشرتها بيضه اوي
والمفاجئه الكبيره (هدي )صحبتي اللي كانت عندي بالمستشفي
انا :اي معتش فاهم حاجه طبعا هدي طلعت تيجري عليا تحضني ولا عملت خاطر ولا ابوها ولا امها ولا اخوتها
ابوها : بتعملي اي ي بنت انتي
هدي :رجعت وقعدت مكنها اسفه يا بابا
انا :مش فاهم حاجه اي اللخبطه دي بقا وازاي كده
?هنعمل اسم لابوهم (م)
م : هدي خدي محمد يطلع الغرفهوبتاع الضيوف يرتاح شويه دلوقت
انا : لا انا هروح
م: لا مش مروح هتقعد عشان عايزك
انا : هقعد واشوف هوه عايز اي طلعت الغرفه وخدي معايه اتفضل ي محمد روحت قاعد علي شزلونج
وهدي جنبي انا تعبان ومش فاهم حاجه
هدي: لمحمد اهدي كده متخفش انا بحبك وانا اللي جبتك هنا وبابا
بيحبني ومش بيرفض لي طلب
انا: هوه انا لعبه معاكو انا محمد بيه عبد المقصود وكنت اول مره اتكلم بالغه دي
هدي : بابا صاحب عمو عبد خد يا محمد وانا بحبك ومقدرش استغني عنك بعد اللي قولته لي بالمستشفي انا بحبك وقامة مقربه لي علي شزلونج وانا ببعد شويه هي مره واحد قامت دخلت في حضني انا حسيت بجسمها قمت حضنها قوي وقايل ليها انا بحبك ي هدي وبمشي ايدي علي ضهرها وبوستها في خدها
انا : قومي ي هدي كده غلط هدي بستني من شفايفي وانا اندمجت دقيقتين كده وكان احلي بوسه اخدها
انا : قومت وقولت عايز ارتاح
هدي : حاضر وقامت بيساني في خدي وراحت ماشيه وكانت ماشيه بتدلع كده
انا قاعد لسه علي شزلونج وبفكر ونمت 3 ساعات ولقيت الفون بيرن ابويا وامي وصحبي محمود وهيصه انا وطمنتهم عليا وكلمت ابويا وطمنته عليا وقولت ليه معتش هنام بالبيت
وكلمت محمود : اي عايز اي مش كنت عايز تقتلني ده محمود : انت صحبي واخويا الوحيد ي محمود
احا انت بتقول اي انا معملتش كده ولا اقدر ي محمد ... لا معملتش كده ي بني وقمت قافل في وشه
انا : طلعت من الغرفه ومشيت بفي ممر كله غرف لقيت غرفة عبير وجوزها لكن جوزها مش موجود وكانت لابسه بنطلون اسود ليجن وتحت منه اندر فتله بايين وتيشيرت حمالات واسع ومش لابسه تحت منه برو
وانا : كان جسمها عجبني الصراحه هي بصت شفتني قالت محمد ازيك انت صحيت تعاله عيزاك طبعا هدي بتحبك وبتموت فيك وانت مستغرب ازاي كده ابوها يجيبك ويقعد هنا في القصر وكده هي بتحبك وهوه عايزك تكون جوز بنته
انا : في دماغي جواز اي انا لسه صغير
عبير: مالك ي محمد سرحان في اي
انا : لا مفيش انا بحب هدي اوي بس مش بفكر في الجواز دلوقت حضرتك انا بغكر في بزازك اللي طالعه دي
عبير : اي انت بتقول اي
انا : لا مقولتش حاجه وعارف انها سمعت وغيرت الكلام عبير :اسمع انت تقولي ي بيتو او بيرو مش بحب عبير تمام
انا : مينفعش حضرتك ابزازك حلوه ??
عبير : بردك بتقول اي انت هتكون واحد مننا بابا لما يدخل حد هنا بيقا جوز بنته خلاص
انا : احا انا لبست ولا اي واي مش سامعه قولت اي ده يارتني فضلت مع ابويا وادلعت بالفلوس ده انا بيه ابن بيه بس الجاي هيبقا احلي
عبير.: انت بتروح فين بتسرح ليه
انا :مفيش يا بيرو
بيرو: وقفت وراحت عند المرايا وبتشد الدرج جامد ومش عايز يطلع وهي بتحاول شدت الدرج جامد قامت وقعه انا روحت قومتها من وراها وجسمي بدا يلزق فيها وبشلها وطيزها في الليجن تجنن بيضه اوي طبعا زبي قام نص قومه كده ولمست طيزها هي قامت وضحكه وقالت خلاص انا كويسه بس انا كنت فرحان اوي لان ان حصل كدا جسمها فاجر بجد
انا : طب انا نازل لــ . م. بيه ونزلت علي مكتب م. واستاذنت ودخلت تعاله يا محمد
م :انا عايزك تتجوز بنتي ي محمد بتحبك وانا مش بحرم بناتي من حاجه
انا!: هوه انا تحت ىغبتك انا ابن عبد الصمد بيه
م :بيضحك جامد اه وهتتجوز بنتي بردك بدل هي عايزه كده
انا : لا مش هتجوزها
م. خلاص انا هاخد كل الفلوس اللي عندك في البنك عارف ........ وهخليك تشحت بجد وابوك كمان هصفيه وهاخد فلوسه كلها وهموتك وتبقا خلصت الحكايه
انا : بص يا محمد بيه انا مش باجي بالتهديد اه انا بحب بنتك وعايز اتجوزها ولكن مش بالطريقه دي خالص اعمل اللي انت عايزه وهمشي انا محدش يقدر عليا
م :محمد انا م. بيه صاحب اكبر اسطول سفن صاحب اكبر مناجم دهب انا صاحب اكبر مصانع كءا وحاجات كتير وشركات وهيصه ومحدش بيقولي لا ورئيس كذا انا وقفت كده شويه وقمت قاعد علي الكرسي
م :متخفش خالص انا هخليك الامبراطور في كل حاجه مقاولات شركات بترول و كل حاجه
انا : صفقه يعني
م : لا انا مفيش حاجه بتغلب عليا انا حبيتك لما عرفت عنك كل حاجه ودماغك الماظ بجد
انا : طب وابويا وفلوسي كل ده معاك متخفش هخليك اكبر حاجه في العالم في البيزنس وفي كل حاجه
انا : افكر
م : مفيش تفكير هاااا
انا: موافق بس انا لسه في السنه الاخيره في الكليه محلوله دي سهله
وبنتك لسه ليها سنتين محلوله بردك متخفش بردك
م : انا عندي خمس بنات وانت هتبقا جوز بنتي الخامسه يعني ابني واخوهم
انت هتبقا اصغر صاحب شاركات البترول والمقاولات والبرمجه والاغذيه يا محمد ببه وبيضحك ???
انا: علي البركه
م :بس في حاجه واحده هتعيش معايا هنا اخوتها البنات مش عند ابوك خالص
انا :ماشي ي (م) بيه لا قولي (م) بس خلاص بقا
انا :ماشي انا هروح لابويا دلوقت اعرفه هوه عارف كل حاجه ابوك صحبي من زمان
انا : مش فاهم حاجه خالص
انا : غريبه ده كل حاجه متخطط ليها وطلعت من مكتبه قبلت هدي فرحانه قوي بتقولي اخيرا هنتجوز وبتحضني وفرحانه انا اصبري ي بتني هنتجوز بس بعد ما اخلص امتحانات يعني 5 شهور
هدي: خلاص هتقعدهم معايا هنا انا لا ورايا مشاوير وحاجات اخلصهم
هدي : مش هتمشي غير لما نتعشي مع بعض
انا : ماشي يا مجنونه بموت فيكي يا قلبي
وببوسها من شفيفها اختها
بيرو : ابوبا لسه بدري انا ولا بدري ولا حاجه دي مراتي ضحكة قعندنا نتعشي وانا مركز مع بيرو اوي جسمها كله باين وانا علي اخري وابص ليها واضحك وابص لهدي عشان متخدش بلها
انا بيرو هوه جوزك فين كل سكت
بيرو : مسافر في شغل في فرنسا يا ميدو
انا : يرجع بالسلامه وبغمز لبيرو وبضحك
خلصنا اكل كلنا وانا اخت هدي وقاعد معاه وقالت لي كل حاجه عن جوز اختها ملوش لازمه نعرف تفاصيل
وقعدنا نضحك مع بعض ونحب في بعض انا همشي بقا ي هدي هتيجي تبات هنا ي محمد انا مش عارف و.... هخلص مشاوير هروح لبابا شويه عايزه
م : محمد انت هتروح بالعربيه الخاصه بيك والحرص تمام
انا : مش بحب كده
م : خلاص انا قولت كده وكلامي هيتفذ
انا : حاضر
هتيجو تقولو انت مستسلم ليه كده اصبرو الاحداث لسه جايه
انا: طلعت من القصر لقيت 3 عرببات عربيتي مرسيدس كانت اخر موديل سنتها و2 عربيه حراصه Jeep
وعربيتي
السواق نزل وفتح لي الباب اتفضل ي محمد بيه دخلت العرببه وقولت ليه انا اسمي محمد بس
السواق : ي بيه مينفعش
انا : انت عند كام سنه واسمك اي
السواق : اسمي عيد وعندي 36 سنه
انا : يعني اكبر مني وانا عندي 23 سنه في وقت الاحداث دي
عيد : ي بيه مش هينفع
انا : قولت كلمه ي عيد خلاص ولو علي الناس قدمهم محمد بيه بس وبضحك ?
اطلع علي كذا ثواني هقولك علي العنوان
السواق : عايز تروح فين يا بيه قصدي ي محمد
انا : وانت هتعرف منين
السواق : انا معايا جميع الاماكن بتاع حضرتك انا خلاص لف بي شويه وقام متكلم في الاسيلكي البيه هيلف
انا :حسيت إن وزير الصراحه ???
انا : لوكنت عايز اعمل افشخ من كده كنت قولت لابويا هوه يتمني اطلب عربيات وجاردات وكده
انا : يا عيد اطلع عند محمود صحبي اتكلم في الاسيلكي البيه هيطلع علي محمود بيه صحبه
انا : بضحك وبقول خليهم يجهزوووو
هوه اتكلم في الاسيلكي اجهزوو وصلنا الفيلا عند محمود دخلت بالحرس
ان: محمود حبيبي اخبار
محمود : محمد في اي خير
انا : لا بجد عايز تقتلني وتقولي خير
مراته : بصت لمحمود ومستغربه
انا : بشاور للحرس اطلعو بره انا عايزه لوحدي بس خليكو عند البوابه
الحرس : حاضر ي فندم
انا : محمود شخر لي احا احاااا
مراته : بقت بتقول كده ي محمود عايز تقتل محمود وبتتفرج علي الفيديو ومحمود بيتفق مع حد بالصوت والصوره عشان يقتلني وانا بضحك جامد
محمود: بيجري ورايا في الفيلا مش هسيب كسمك تعاله
كسمك يا محمد ي متناك انا كنت هعمل علي نفسي
فلاش باك قبل ما اضرب بالرصاصة
انا : محمود انا عايز في حوار بس مينفعش في التليفون
محمود: قول هنا
انا : لا طلع البريفت
وقولت ليه يشوف حد بيضرب بقناص وبتفق معاه ان يضربني جنب قلبي
محمود : انت بتقول اي
انا : اسمع بس انا هكون لابس درع ضد الرصاص وهتفق مع د.محمود جوز اختي عشان اروح المستشفي عنده ونكمل هناك
محمود : انت بتعمل ليه كده يا محمد
انا : اصبر بس اعمل اللي قولت عليه وعايز كل ده خلال ساعتين
محمود : احا استني هطلع القاتل من جيبي اهو
انا : مليش دعوه عايزه في ساعتين حاول
محمود!:هشوف
انا : كلمت .د. محمود واتفقت معاه علي كل حاجه
د: محمود انت هتعمل ليه كل ده
انا هعرفك بعدين بس انا عايز الحكايه مش تتكشف نهائي ومدخلش اختي مراتك معاك في العمليات عشان منتكشفش وخدرني علطول والدكاتره اللي يكونو موجديين والممرضين هيترضو بفلوس كتير
د.د: محمود متخفش كله هيبقا تمام
لحد ما هدي دخلت عليا وقولت ليها انا بحبك ومنفعكيش اني افضل معاكي عشان مهدد بالموت فاجئه
هدي : لا ي محمد انت لا يا محمد انا بحبك ومش هقدر اسيبك نهائي
انا : سمعت ابويا وهوه بيكلم (م) وبيشكره علي الحراصه اللي وصلت المستشفي لاني راكب فون ابويا وسامع كل حاجه وانا في الغرفه اكني بعمل العمليه (م) يبقا صاحب والدي جدا
ووصلت (م) عن طريق بنته يعني كل ده تخطيط مني انا
نرجع دلوقت للواقع
محمود :ليه كل ده
انا: هتعرف بعديين المهم دلوقت انا هخدك علي شقتي اكني خطفك والحرس هياخدك يا محمود
ليدي مراته : لا يا محمد هتعمل في محمود اي
انا: متخفيش هيكون في مكان كويس وهيكلمك وممكن تبقي تروحي هناك معاه بس مش دلوقت
انا : بنادي علي عيد ي عيد
عيد : نعم يا محمد بيه
انا : الحرس يا خدو العرص ده وماسك محمود من قفاه اه يا متناك ده انا هنيكك بيقول كده في عقله
انا : يلا ي عيد علي بيت عبد الصمد بيه وسيبو العرص ده في العربيه و ميهربش
انا . دخلت الفيلا بالحرس والعربيات ودخلت البيت وبنادي علي كريمه ي كوكي ي كوكو
امي : جت كده يا محمد متجيش بعد ما تطلع من المستشفي انا لسه بنادي علي كريمة اختي ومش برد علي امي وقاعد علي الكرسي وحاطط رجل علي رجل
كريمة فين اخلصي
امي : انا امك علي فكره يا محمد
انا : انتي لسه فاكره
سبتها وطلعت علي غرفتها مش لقيها وامي ورايا اختك في المستشفي في غيبوبه من ساعت ما انتا دخلت المستشفي سبتها وطلعت اجري علي المستشفي سايق بسرعه انا وورايا الحرس وصلت والمستشفي اتقلبت محمد بيه جه
وانا بسال فين غرفة كريمة هانم الممرضه الدور التالت طلعت اجري وورايا الحرس طلعت علي العنايه المركزه
دخلت العنايه والحرس واقف برا وكريمه نايمه زي الملاك وانا ماسك اديها ساقعه وبقولها انا اسف ي حببتي انا عارف انك اللي انتي فيه بسببي وبمسك اديها وبعيط ولقيت د .محمود دخل العنايه محمد اطلع مينفعش كده انا يا محمود اللي خلتها في الحاله دي ولقيت ايد كريمه بتقفل عليا انا محمود كريمه بتتحرك محمود جه يشوفها قالي لا انت هي في غيبوبه يا محمد حلفت انها قفلت علي ايدي وسبتها محمود محمد مفيش كلام من ده
انا. ممكن اقعد معها شويه محمود لا ولا دقيقه اختك تعبانه ولو سمعاك هتتعب اكتر طب سبني ي محمود بس قاعد معها وباصص في عيها وبعيط قومي ي كريمة انا اخوكي وببوس راسها وهي نايمه ومفيش اي استجابه خالص سبتها وطلعت لمحمود اسفرها بره ي محمود لا يا محمد هنا زي برا مفيش فرق المستشفي بتعتك موفره كل حاجه
انا: بتعتي ازاي
محمود: دي بتعتك وابوك كتبها باسمك
انا مشيت
محمود : جه ورايا محمد اختك هدير عايزه تشوفك
انا: بعديين وبعيط بعديين نزلت للعربيه ومشيت السواق ومحمود صحبي معايه والحرس كمان وبلف وبعيط انا السبب يا محمود انا السبب انا كنت بفكر في نفسي وبس
محمود : هتبقا كويسه ان شاء. ..... يا محمد اختك بتحبك اوي يا محمد اوي
انا تعاله .: نقعد في الشقه بتعتي انت هتقعد هناك ماشي واكلك وشربك وسجايرك ونسوانك وشربك وكل حاجه موجوده
محمود: ومراتي عايزه انيك وشغلي انت ناسي اني عندي شركات استيراد وتصدير وشركاتك اللي معايه ولا اي
انا : متخفش يا عم شغلك هيفضل ماشي لابك هيبقا معاك ي حبي
محمود : ومراتي عايز اطمن عليها وعلي ابني محمد وكده
انا: ي عم متخفش خالص انا عارف انك عايز تنيك مش تطمن ? وقاعد اتكلم معاه والفون رن وكان
هدي : انت فين ي محمد
انا : وانتي مالك في يحاجه
هدي :انا اسفه ي ميتو
انا : مش عايز تتاسفي انا هبقا جوزك بس مش بحب حد يسألني سلام وبشرب فودكا وكنت اول مره اشربها محمود كان جيبها الشقه وشربتها ومش شايف قدامي خليت حد من الجرد يسوق لان بقينا الفجر قولت اروح عند .م.
نزلت واخت العربيه كنا 4 بليل
روحت البيت هنام بقا وانا داخل وماشي في الطرقه دخلت غرفة بيرو وهي نايمه ولابسه قميص اسود شفاف هيطق من عليها وانا داخل وقعت علي السرير بشوفها صحيت ولا لا لقيتها نايمه قاعد امشي ايدي عليها علي ضهرها وعلي طيزها كانت طريه اوي وحضناها من
ضهرها وزبري على اخره تحت كسها بالظبط
بيرو : محمد انت بتعمل اي فوق انت شارب ولا اي
وانا : بضغط جامد في كسها من وره جامد
هي اه اه فوق بقا وقامت لفت رقبتها انا دخلت علطول في شفيفها كانت طريه برده وهي مش قادر تتكلم ونفسها بقا عالي شفايفها وايدي بتلعب فى طيزها الكبار قمت ظرفها بعبوص في طيزها ومدخل الاندر والقميص وهي كانت بدات تسيح تحت ايدي ونزلت علي بزها وكان حلمتها وردى وطويله وبقرص فيها جامد وهي الصوت بدا يبقا عالي انا براحه يا شرموطه انا هكيفك انا عرفت ان جوزك خول
بيرو: اه خول اوي اه
وانا : بمص في بزازها جامد مكنتش شايف قدامي
قلبتها على السرير لقيها بتزوقني وبتقلع وقلعتني
انا : اه ي هايجه تعالي وقامت قايله لي نام على ضهرك نمت وبتقولي استنى لما ابله ببؤى انا عاوزاه يتزحلق ورجعت تانى لهوايتها المفضله فى اللحس والشفط لدرجة ان زبري بقا على اخره لو دخلته فى حيطه هيهدها ??
وقامت مره واحده وانا نايم على ضهرهي ونيمت زبري على بطني وحطت شفايف كسها عليا ووانا نايم وبقت تروح وتيجى علي زبي وتزوم زى اللبوه وهي بتقول انا متناكه وانا بحب كدا اوى بيهيجنى يا حبيبى وخدت ايدي حطتها على بزازها وتقولي مص جامد وبدأت تسرع رايح جاى وجسمها كله يترج واللحم كان شكله ابن متناكه جامد اوى
وتقولي انت بتنيك الشرموطه اخت حببتك و بتحب كس بيرو المنيوكه طب نيك كمان اه كسى هايج كان نفسى تنيكنى من ساعت وانا سانده عليك وانا واقعه وفضلت راحه جايه وشفايف كسها مطوقه زبري وفجاه قامت وثبتت زبيوعلى مدخل كسها ونزلت مره واحده عليه وكان واسع نفق
انا :ده نفق يا كسمك
بيرو: صرخت جامد ونامت عليا ببزازها على صدري وتبوس في شفايفي جامد
انا : براحه ي هايجه براحه يا لبوه وتقوم وتقعد على زبي وهى ماسكه نفسها بالعافيه علشان ماتصرخش
لحد هنا وانا شلتها من فوقي ونيمتها على ضهرها ورفعت رجليها الاتنين على كتفي ونزلت بوشي على كسها اللى كان غرقان انا علي شفايف كسها وهي غمضت عينها وتزوم اه يا ميدو حلو اوى وانا بلحس وبزود جامد وبصباعي بلعب فى الزنبور وبفتحه بايدي وبدخل لساني وبنيكها بيه وهي اوف اوى ياميتو متعنى اوى وتشخر انا فاجره ايوه انا متناكه انا بعشق اتناك انا بحب زبرك كام اه اه اه اح وقمت بعد كده دخلت زبي فى كسها جامد وفاكر كريمه وهي في غيبوبه وبنيك فيها جامد وهي بتعيط تحتي وبتصرخ جامد وبزود ومش سامع حاجه وبنيك فيها لمدة ربع ساعه وبعد كده خرجت زبي ورحت على خرم طيزها ودخلت صابع وقعدت اوسع شويه وبعدين دخل التانى وبعد كده طلعت صوابعي ودخلت زبي ودخل بالعافيه وهي بتعيط طلعه يا محمد وبفتكر ابويا وهو سيني لوحدي وبرزع جامد وهي قاعد تعيط جامد وانا قاعد انيك فيها عشر دقايق فى طيزها وبعد كده خرجته من طيزها دخلته فى كسها واشتغلت ابدل مابين طيزها وكسها وعشر دقايق لحد ماجبتهم في كسها وكان بيعصر زبي جامد وانا صفيت كل اللي في وطلعت الغل كله فيها وكانت بتعيط جامد وتقولي انت مفتري بس ماشي وضحكة
بيرو: انا حبيتك يا ميدو
انا : قاعد علي السرير وساند راسي كده حبتيني من نيكه يا ي لبوه
بيرو: لا من زمان
انا : زمان اي وبتاع اي انا لسه عرفكم امبارح
بيرو : لا انا عارفه كل حاجه عنك
انا : ازاي يعني انتي النيكه دخلت علي دماغك ولا اي
بيرو : انت انت انت وقامت
فيه مفاجئه مكنتش اتوقعها خالص ??
نكمل الجزء الرابع باي باي ي حبايبي ?
عايز تفاعل من الاعضاء والتشجيع لو عجبتكم لان الجزء الرابع في احداث فظيعه ومن الجزء الرابع الجاي ده يعتبر هنخش في الاحداث الجامده
اه الجزء التالت كان حقيقي بنسبة 70 % بس مضاف عليه احداث ومتغير الاسماء والاماكن
سلام
انا شوفت كمية انتقادات غريبه حدا ويقولو لي متكملش وانتو شفتو بنفسكم ?
جزء فيه احداث صعبه جدا ?
...................
حالي بقا مختلف في الاجزاء الجايه ومش عارف في اي انا حياتي في لخبطه وسرحان علطول ومش عايز حاجه من الدنيا دي غير الروقان والسلام النفسي معتش عايز حاجه من الدنيا دي غير ان اكون انسان زي اي انسان بس خلاص مش هينفع انا داخل علي مع الكبار بعد ماعرفت اللي عرفته
الجزء الرابع
الحياه مختلفه كتير وعايز ابعد بس مش هينفع خالص مع اني ممكن اقلب علي الكل وابقا الكينج وانا كده كده كينج
البدايه من الروقان الي التوهان
بعد ما نكت بيرو نيكه جامده
بيرو : انت انت انت وقامت قايله انت اخويا من امي
انا : بتقولي اي انا دماغك تعبانه ولا اي
بيرو :انا هحكي ليك كل حاجه ي محمد
انا: لبست هدومي بسرعه وبضرب فيها ها قولي ازاي قولي
بيرو: بدات تعيط انا اختك اللي بعدك يا محمد
انا: ازاي بردك
بيرو : بعد ما امك خلفتك بي 3 سنين غلطة مع بابي وحملت من ورا ابوك كان في فرنسا وابويا كان هناك اتعرف علي ابوك وبقو اصحاب قريبين من بعض اوي في يوم بابي
عمل دمج شركه مع ابوك في شركة اسمده كبيره
بقا بابي يتعزم عن والدك كتير وبقا بيروح ووالدك مش هناك وحصل اللي حصل وامي نزلت من السفر وقالت لوالدك انا حامل ي عبد هخلف واجي ليك تاني ابوك مكنش فارق معاه غير شغله وبس وبعد كده امي كلمت ابويا وقالت له انا قولت لعبد ان حامل هخلف واجي بابي قال لمامي انا عايز البنت تعيش معايا
..........................
الحوار بين امي و (م)
امي : لا هتعيش معايا
بابي : خلاص اطلقي وتعالي اتجوزك
امي : لا ي (م) انا بحب عبد ودي غلطه وبس
بابي: خلاص انا هاخد البنت غصب عنك وعنه وهقوله علي كل حاجه
امي: لا خلاص هقول لعبد البنت ماتت وانتا خدها ربيها
العوده الي الوقت الحاضر
بيرو: ومن ساعت ما جيت للدنيا دي مشفتش امي بس عارفه كل حاجه عنك وعن اخواتي كلهم حتي انتا كنت بعرف اخبارك لحظه بلحظه
انا: طب ليه مقولتيش كده قبل ما اعمل اللي عملته ده انتي اختي كده حرام
بيرو : انتا كنت شايف قدامك انتا مكنتش شايف حاجه غير اللي انتا عايز تعمله وبس وانا بردك دخلت في المود
انا : قاعد بضرب فيها بغل وبعيط وطلعت برا ومخنوق ليه كده حياتي بقت اوسخ من الحمام نفسه ولا ام ولا اب ولا حد مهتم بي
هدي: لا ي محمد انا مهتمه بيك وبحبك وجايه تقعد تحت رجلي وتبوس ايدي
انا : هدي انتي كنتي فين
هدي: لسه صاحيه دلوقت ي حبيبي وسمعتك وانتا بتقول حياتك بقت زباله ومفيش ليك حد
انا : عايز اقولك علي حاجه انا مش بحبك وكنت عايز اعمل عليكي حوار بس حبيتك من ساعت كافيه الكليه وفيكي برأه ي هدي جميله جدا سامحيني انا بحبك اوي ي روحي انا مليش غيرك دلوقتي عايز اخدك وامشي من العالم كله
هدي: انتا بتقول اي انتا كنت بتخدعني وبتمثل عليا
انا: اه بس انا حبيتك وصرحتك ومقدرتش اخبي عليكي لاني بحبك اوي اوي سامحيني يا روحي وعيني بدمع
هدي: انت كسرتني يا محمد وانا كنت بحط كرامتي تحت رجليك دلوقت عشان الصراحه دي هسامحك
انا : بحبك و**** ي حبيبتي وعايز اكون جنبك ومش عايز حاجه تانيه غيرك و مسكتها وحضنتها جامد اوي وبحضنها عايز حنان مش عايز حاجه تانيه خالص انا بقول ليها انا تعبان اوي اوي ومعتش لي حد غيرك كله كان مغفلني يا هدي كأني *** وبحضن فيها وبعيط من اللي عملته مع بيرو لانها اختي بس مقولتش ليها (م) شفني وانا حضنها وبعيد
م: محمد تعاله عايزك ي حبيبي
انا:روحت معاه المكتب
م: مالك في اي
انا: مفيش انا عايز امشي من هنا ي (م ) مش عايز اقعد في الدنيا دي ي بيه انا تعبان
م: انا عارف ان محدش بيسال فيك يا محمد بس انت ابني اللي مخلفتوش دلوقت انا عايزك تسافر تتفسح مع هدي وعبير
اناء: لا عبير لا وبتكلم وبزعق
م: بص عليا كده مالك في اي مش عيزها ليه
انا: عايز اكون مع هدي لوحدي
م: خلاص ماشي يلا جهز نفسك انت وهي هتطلع جزر الكريبي ومعاك الحراسه الكامله
انا : عايز اكون انا وهي بس ي بيه
م: لا مش هينفع في خطر عليك يا محمد ويلا بعد ساعه من دلوقت هتسافؤ انت وهدير خلي بالك منها يا محمد انتو لسه مش متجوزين وهتبقا مراتك
انا : ي عمي انا بحبها اوي و.... متخفش
طلعت برا لقيتها قاعده وخايفه انا هدي انا بحبك اوي ابوكي مش موافق عليا سلام ي هدير لقيتها بتجري علي ابوها وبتعيط وبتزعق مسكتها وروحت عند ودنها بقولها يلا عشان مسافريين نتفسح دلوقت
هدي: بتضربني وبتضحك لا مش جايه معاك ومش عيزاك انا: تقدري يعني تبعدي عني وعيني في عنيها وجسمي لازق فيها وكنت لسه هخش علي شفيفها
سوسن: بتعملو اي وبتضحك ?
انا : في ناس بتخش كده ملهاش لازمه خالص
سوسن: بتقول اي مش سامعه
انا: هي العيله دي السمع ميت ولا اي
سوسن : خلاص ي عم ال.... يسهله تعالي عشان نجهز الشنطه ي هدي بابي قال لي انك مسافره تتفسحو
بيرو دخلت
بيرو: اي ده انتو مسافريين عايزه اجي معاكو
انا: اول ما دخلت مشيت علطول علي التراس
بيرو : محمد خلاص انا اسفه
وانا: ببعد عنها
الفون رن كانت امي عايزه اي الفاجره دي انا وبترن علطول مردتش
(م) : جه انت مش بترد علي امك ليه
انا : انت عرفت منين
م: كلمتني
انا: وتكلمك ليه هي عرفاك ولا حاجه يعني وتعرف منين إن هنا
م: مش عارف يرد وبيبص لبيرو
.....................
ابويا رن عليا
انا :ايوا ي حبيبي
انا الصراحه صعب عليا اوي بعد ما عرفت اللي امي عملته
انا: ايوه ي بابا
ابويا: انت فين اختك كريمة عيزاك بسرعه طلعت من الغيبوبه
انا : جاي علطول اهو وبجري علي العربيه و هدي بتجري معايا جت ورايا طلعت علي المستشفي بجري كله كان واقف بره وبيعيط
انا : في اي
من اصعب المواقف اللي شوفتها في حياتي ولحد دلوقت ومش عارف اعيش اتخيل معايا انا بكتب المشهد ده وبتقطع دلوقت حرفيا
داخل علطول علي الغرفه اختي حببتي وبنتي وشوفتها كانت وشها ابيض وشفيفها بيضه وبتشاور عليا اني اروح ليها وبجري عليها حببتي عامله اي ي كريمة مش قادره تتكلم نهائي نزلت حضنتها وببوسها فوقي يلا عشان تجوزيني مش انتي امي وكل ما لي في الدنيا وعشان اتجوز البت دي
كريمة : بتضحك وبتشاور عليا اقرب اوي عشان اسمعها
محمد انا بحبك
انا : وانا كمان ي حببتي وببص عليها لقيتها نامت كريمة انتي نمتي والجهاز بيصفر انا في اي حد يقولي الدكاتره عملو ليها صدمات كهربائيه للقلب ومفيش استجابه
د محمود: البقاء ***
انا : بتقول اي لا دي بنتي وحببتي لا و ... فوقي وقمت واقع علي الارض مش حاسس حاجه اغمي عليا 10 ساعات مش عارف كام الصراحه وبفتكر وانا بلعب معها وضحكتها وحضنها لي وفرحتها لما نجحت في الثانويه العامه وخرجتنا مع بعض وضحكنا وحزننا
انا فوقت وبقول كريمة انتي فين كان جنبي هدي وابويا وامي ومتعلق لي محاليل بشيل اللي متركب لي وروحت لكريمة علي الغرفه مش لقيها خالص
انا: هي فين اه فين ماتردووو وكله بيعيط
هدي : تعاله ي محمد و بتخدني في حضنها
انا : ماشي مش عارف انا فين وماشي زي الطفل الصغير ومش عارف اي حاجه
انا بموت حرفيا وقاعد احكي لهدي كل حاجه كنا بنعملها وهي بتعيط وانا بضحك وبعيط في نفس الوقت وكله بيعيط وامي كمان انا انتي بتعملي اي هنا بره يلا مش عايز اشوف وشك يلا
ابويا: بتقول اي ي محمد دي امك
انا :بقول برا امي بتعيط وبتسرخ وطلعت برا خالص
ابويا : سيبوه انا عايزه محمد فوق كده عايزين ندفن اختك والعزا وابويا بيعيط ومش قادر يتكلم ووشه اصفر
انا : كريمة ماتت امته يا بابا دي كانت معايا امبارح وبعيط وابويا بيعيط انا دي روحي لا مينفعش تموت لا خدني انا
ابويا : وحد .... انا عارف إن هي اقرب حد ليك امسك نفسك كده
انا : عايز اشوفها
ابويا: حاضر
انا: نزلت التلاجه بقول ليها ي كريمة وكانت ملاك نايم هتسبيني لمين ي حببتي انا اللي موتك انا عارف ان مش هشوفك تاني ي روحي خديني معاكي انا مش هعرف اعيش من غيرك و..... طب اصحي وانا هفضل معاكي عشان خاطري تعالي نلعب وبسرخ وبعيط ومش قادر تعالي في حضني وببوس فيها ومش عايز اسيبها نهائي هجيلك قريب ي حببتي هجيلك و....
ابويا : كلم حد وقاله الجنازه بكرا كذا من الشيخ زايد
والعزا بعد بكرا في التجمع
روحت ادفن اختي وانا اللي منزلها قبرها وبعيط ومنزلها قبرها وبموت حرفيا واتاخرت تحت محمود جوز اختي نزلي تحت وطلعني وانا مش عايز اطلع نهائي يلا ي محمد عشان الناس وترتاح والدفنه كانت وسط حراسه من الامن وخاصه وحاجات كتير وكله كان موجود ابويا وامي واخواتي و(م) ومراته وبناته وعمي ومراته وبناته ودخل مره واحده
اسطول عربيات ومش عارف مين دول الكل راح ليهم بعد الدفن
انا : ماشي وهما بيجرو ورا اسطول العربيات اللي وصل خت العربيه وروحت شقتي عند محمود صحبي
محمود: بيعيط وبيقولي كنت عايز ابقا معاك ي صحبي وانا مش بتكلم نهائي في احساس ان الكلام راح من عندي خالص وعيني هي اللي بتعيط بس افتكرت لقاء جمعني مع اختي وانا صغيرين
...................
فلاش باك
انا : كان عندي 19سنه اختي بتلعب معايا وكان عندها 12 سنه وكان عقلها كبير عن سنها
اختي
محمد : نعم ي كوكو
اختي بحب: تعالي عايزاك اقولك على حاجه
انا : سر يعني?
ختي بتضحك: حاجه زي كده
انا: أي هي
اختي: مش انتا عايز تبقي كويس و**** يحبك
انا : اه
اختي : بحب وطيبه يبقي لازم تصلي وتقرب من **** ومتكذبش ومتأزيش حد وتحب كل الناس وتكون طيب وحنين واوعا تجري ورا الشر مهما اتقالك اوعا يا محمد
انا: اي ده ي بت كبرتي اهوه وبضحك
اختي: افهم بس انا عارفه انك بتقول ازاي واحده 12 سنه بتقول كده انا بحبك وعيزاك تكون كويس
انا: حاضر يا حببتي ?
العوده
انا نزلت من الشقه و روحت عند المقابر
انا واقف ولسه باصص للقبر ومره واحده بعيط جامد
مش هنساكي ي حببتي بس انتي اللي نسيتي وسبتيني ومشيتي وحشتني اوي ي روحي الحياه من غيرك وحشه اوي أنا لسه مش قادر استوعب انك روحتي وسبتيني (ومره واحده وانفجرة في العياط اكتر ) لا أنا بموت في كل مره بفتكرك ي كوكو مع السلامه ي روحي وقاعد جنب القبر ونمت شويه كنا الساعه 3 بليل
نمت وحلمت بكريمه اختي
كريمه : محمد انا عيزاك قوي انا خلاص مشيت عيزاك احسن حاجه في الدنيا ي حبيبي انا عارفه اني سبتك في اكتر الاوقات اللي انت عيزني فيعا بس القدر بقا
انا: وحشتيني اوي ي روحي
كريمة: عيزاك تتجوز وتعمل اسره يا محمد وتنجح في حياتك كده ي حبيبي وتصلي يا محمد لازم عشان اخرتك
انا: انا اللي موتك يا حبيبي عشان كده مش قادر اسامح نفسي خالص انتي كنتي روحي ومشيتي وسحبتيها مني
............
انا وانا بتكلم ملقتش حد وصحيت وضحكة وروحت كنا الساعه 6 الصبح روحت في مكان محدش يعرفه ولا حتي انتو في كاميرات في كل حته عند ابويا وامي واخواتي وشركات ابويا
عند (م ) في القصر في كل مكان بس شغله صعب
عند عز عمي ومراته وعياله ودول لسه مجوش في القصه
قاعد في غرفه كلها شاشات كتير جدا
بتابع الكل وبقول كل واخد هيدوق العذاب اللي انا فيه دلوقت
عدي اسبوعين ومحدش يعرف مكاني نهائي اشتريت فيلا في زايد وهناك انا ومحدش يعرف مكاني والكل بيدو عليا ومحضرتش العزا
ابويا بيدور عليا وامي كمان مشغوله عليا
عمي مشغول وبيدو عليا
(م) . نفس الكلام بردك
انا : كلمت هدي من برايفت وقولت ليها متعرفيش حد مكاني وجت لي دخلت عليا وانا قاعد مش قادر اتحرك ولا اقوم وشكلي كبر فاجئه كده
هدي: انت فين يا محمد وبتعيط اي القلق اللي انت عمله ده وقاعدة في حضني زي كريمة .... يرحمها
انا: هدي بتحبيني لو كده خليكي معايا مهما حصل
هدي : انت بتقول كده ليه حصل اي
انا: هتعرفي بعديين
نمنا في حضن بعض وانا نمت كتير في حضنها وهي بتحسس في راسي وانا نايم في حضنها جالي فون صحيت كان محمود صحبي
انا: ايوه ي محمود انا عايز جاردات كتير وعربيات وملكش دعوه بالفلوس موجوده
محمود: خير ي بني في اي واي اللي ملكش دعوه دي
انا اعمل بس الي بقولك عليه وهتعرف بعد كده وقفلت وهدي كانت مخضوضه
انا : متخفيش مفيش حاجه ي حبي الفون رن بريڤيت
انا :الو مين
م: انت مفكر اني مش هعرف انت فين تعاله لي دلوقت بدل ما اجي ليك انا
انا : انا جاي ليك بس في حاجه لازم تعرفها انا مش بيتغصب علي حاجه انا ملك الروقان جاي
نزلت انا وهدي
داخل من الباب وشكلي كبر كده وداخل علي (م)
انا : امر اتفضل
م: مالك في اي بتتكلم كده ليه
انا: انا مش تابع لحد تمام بعد كده لما تيجي تكلمني يبقا بأدب وبحترام
م: لا ده في تغير بقا حصل وانا معرفش انا هعزرك بس عشان اللي انت فيه
انا: مش في حاجه وتاني حاجه فين الشركات بتاعتي مش دي اللي هتخليني اتجوز بتنك
م: مستغرب من التعامل
م: الشركات موجوده وجاهزه وحسابك في البنك شغال في بنوك برا مصر وفي مصر
طب انا عايز كل حاجه عن جميع شركاتي اللي موجوده لي
م: طلع ملف كبير خد ده ملفك في كل حاجه تخصك بس افتكر انت اللي بدات
انا: بضحك ابقا سلم علي امي ي بيه
م: وقف استغرب ومش بيتكلم
شكل اللعب هيكبر وهيبقا عال
انا : مشيت سبت هدي عند ابوها و طلعت علي جميع شركاتي كنت في الشركه الام انا داخل ولابس بدله
الامن : انت مين حضرتك
انا: شيل ايدك ي بني بقول للحراسه سيبوه ودخلت علي نائب رئيس مجلس لاداره وكان اسمه حسان عرفت من الملف طبعا
انا : حسان تعاله معايه
حسان: انت مين ي بني
انا : محمد بيه صاحب الشركه يلا مش عايز نفس ورايا
حسان: وقف كده اي العيل اللي جه ده
انا : واقف عند باب مكتبي وبقول انا رئيس مجلس الاداره وصاحب شيركات P.i.T عايز اجتماع لجميع رؤساء الاقسام يلا الاجتماع بعد ربع ساعه واللي مش هيحضر مش هيكون ليه مكان عندي
السكرتيره : حاضر يا فندم
انا : قاعد علي المكتب وبتكلم مع حسان بقولك اي انا عايز اعرف كل حاجه عن جميع الشركات بتاعتي
حسان : حاضر يا فندم انت من اكبر اصحاب الشركات في مصر وفي الوطن العربي صاحب شركات مقاولات وشركات بترول وشركات اغذيه في الوطن العربي وفي فروع في امريكا وفرنسا وفي روسيا
انا: ممم عايز تقارير مفصله عن جميع الشركات دي وكل حاجه
حسان : حاضر اسبوع واجبها لحضرتك
انا: بتقول اي نائب رئس مجلس اداره وبتقولي اسبوع لو مجبتهاش في 24 ساعه اعتبر نفسك مرفوض
حسان : حاضر يا فندم انا هستأذن انا في اجتماع كنان عشر دقايق وعايزك تعرفي علي الموجودين
حسان : حاضر ي فندم
انا :داخل الاجتماع ومعايا الاب بتاعي وانا اصغر واحد فيهم بس جسمي عريض وكبير زي ما انتو عارفين
داخل وكله وقف لي اتفضلوووو اقعدو
وقف حسان يعرفني علي الناس محمد بيه عبد الصمد صاحب الشركات ورئيس مجلس الاداره
انا : اهلا بيكوو انا محمد بيه تمام
نخش بسرعه في الشغل انا عايز كل واحد في الاقسام يعرفني كل قسم اخباره اي والدنيا ماشيه ازاي
رؤساء الاقسام حاضر ي فندم وعرفت كل حاجه انا علي الاقسام والشركات والاجتماع خد 6 ساعات تعريف خلصنا كل حاجه
وحسان : الو يا (م) ده قالب الدنيا في الشركه وبيعرف كل حاجه
م: حسان دي شركاته وهوه حر ومش عايز اعرف حاجه
انا : روان تعالي كانت السكرتيره 27 سنه بشرتها بيضه جسما كيرفي مش متجوزه دخلت روان وكانت لبسه جيب اسود وقميص ابيض هي بطل الصراحه
روان: نعم يا محمد بيه
انا: ابعتي حسان عايزه
روان : حاضر
جه حسان نعم يا فندم
انا : بقولك اي خد بالك من نفسك كويس جدا وابقا عرف (م) كل حاجه
حسان : حسان مين(م) ده ي فندم انا معرفش حد بالاسم ده
انا معبرتوش واتكلمت في الفون للحراسه
انا : قولت وخلاص ي حسان
كلمت الحراسه وقولت عايزكم تجيبو محمود علام من الشقه بسرعه
الحراسه : حاضر
محمود : ايوه يا محمد بيه قدام الحراسه
انا : سيبوه واطلعو بره
محمود عايزك تجبلي اكبر المستشريين في جميع الاعمل ويكونو عندي في الفيلا وانت المسؤل قدامي عن الشركات من دلوقت
محمود: مقدرش ي محمد انا عندي شغلي
انا :شغلك هيفضل ماشي وانت ليك نسبه وهتتحول علي حسابك بالبنك علطول
محمود: عشان خاطرك بس
انا : هعمل نفسي سمحتك قدام (م)
محمود: ماشي شكلك هتلعب لعب حلو انا عرفك
انا : امال
السكرتيره : دخلت ا. حسان بره يا فندم
انا: خليه يدخل حسان بيه ا. محمود بقا رئيسك المباشر وعضو مجلس الاداره ونائب رئيس مجلس الاداره
محمود: وانت ي حسان اترقيت وبقيت رئيس التطوير بالشركه
حسان : مش مصدق شباب وهيمسكوو الشركات دي كلها
ي فندم انا عملت حاجه
انا : ترقيتك دي انا شيفك في المكان ده
حسان: حاضر يا محمد بيه
انا : جاي ليه
حسان: جبت ليك كل حاجه عن الشركه
انا : بالسرعه دي طيب
بضغط الجرس بتاع السكرتيره
ايوه يا محمد بيه
انا: تعالي وجت تعرفي تعملي لي مساج
محمود بيضحك هوه كمان ???
السكرتيره : مش شغلتي
انا: اللي اقول اي شغلتك واي مش شغلتك
السكرتيره : حاضر ي فندم
وجت وعملت مساج لي
انا لمحمود خد الملفات دي وديها للمستشاريين بتوعي
محمود: خلاص ماشي
انا: وتابع بنفسك وبقول للسكرتيره محمود بيه بقا نائب رئيس مجلس الاداره
السكرتيره : القرارا فين ي فندم
شوفيه كده في الدرج عمدك وقامت فاتحه الدرج بتاع المكتب بتاعي مش موجود يا فندم
طب تعالي الدرج ده فتحت الدرج التاني مش موجود بردك وانا بشوف طيزها رجعت تاني تعمل مساج لي في كتفي انا انتي مخطوبه يا روان
روان: لا يا فندم
انتي المؤهل بتاعك اي يا روان ...
روان : معايه ادارة اعمال
اعمال في كل حاجه ??? هي ضحكة بسيطه في تيسير اعمال مخصصه فقط
انا : مممممم??
خلاص اتفضلي علي مكتبك عملت ايدي خبطة في طيزها
اه معلش غصب عني ي روان بشوف نظمها اي لقيتها وشها قلب
روان: لا مفيش حاجه يا فندم
انا: اتفضلي
جالي فون من رقم غريب
انا: الووو مين
المجهول : مش عارف صوتي
انا: لا مجاش لي الشرف مين
المجهول : اوف اح وبيتمايع في الكلام
انا : لا كده بقا اشتغاله
المجهول : استني يا زفت
انا: كده عرفتك محمد النوبي
المجهول : اخيرا يا عم
انا : النوبي باشا بتاع الاعشاب ??
النوبي: اعشاب اي ي خول
انا دكتور صيدلي
بتاع اعشاب بعني وبهزر معاه .... وحشني ي بني اخبارك اي وجبت رقمي منين
النوبي : من الزفت علام والواد ده ناقص شوفته في امريكا واتقبلنا واخدنا ارقام بعض ومعتش عرفني واطي
انا : ي عم مشاكل الواد دلوقت متجوز ومخلف وشايل شغل ابوه
النوبي : .... معاه عايزيين نتقابل يا برنس
انا: اي وقت يا باشا تعاله نتقابل علي القهوه بتاع زمان
النوبي :ياه في الحسين ماشي النهارده الساعه 12
انا: خالصه
محمد النوبي اكبر مني بسنه بس صاحب صحبه كان جاري بالفيلا القديمه اللي كنت عايش فيها وكان معايا بالـ language teacher وكان عنده اختين سالي واميره بنات توأم انا اكبر منهم بسنتين هما دلوقت تانيه طب بيطري
انا: اتكلمت في الفون السكرتيره كنا الساعه 6 المغرب
روان السكرتيره : تعالي انا عايزك تخلصي الورق ده عايز تقيم لكل موظفين الشركات معاكي يومين
روان: حاضر يا فندم ومتضايقه
انا: مالك ي بنتي وخدو بالكووو هي اكبر مني
السكرتيره : مفيش ي فندم
انا : انتي متضايقه من اللي حصل الصبح
روان: لا يا فندم خالص
انا : اقعدي عايزك
روان: اتفضل أمر
انا : وقفت وبتكلم وبقرب لها انتي عارفه اني صاحب الشركات ومكنتش قاصد اللي حصل الصبح وبحط ايدي علي كتفها وهي قاعده علي الكرسي
هي كانت بتبعد براحه ايدي وانا بزود عايز اكسر حاجز الخوف عندها
السكرتيره : يافندم مفيش حاجه حضرتك تأمر بشيئ ووقفت وانا وراها علطول انا مسكتها ومقرب منها خلصي الورق بسرعه بدل ما اعمل حاجه مش هتعجبك وبضحك ?
اه عايز ورق شركات الاغذيه
السكرتيره: حاضر يا فندم
انا: خارج بره المكتب بتاعي يا روان فكريني اروح شركة الاغذيه بكرا
روان: حاضر يا فندم
انا نزلت بعد يوم مرهق جامد روحت الفيلا عندي
داخل ومعايا الحراسه بتاعتي لقيت عربيات ابويا اي القرف ده انا عايز انام ساعتين قبل ما اقابل النوبي
انا : داخل لقيت ابويا قاعد لوحده منور ي حاج اخبارك
ابويا : اي اللي انت بتعمله ده
انا: عملت اي يعني
ابويا : الشغل والشركات مع (م) ده اي
انا وال... ده شغلي وفلوسي واعمل اللي انا عايزه
ابويا مش قولت تعاله اشتغل معايا ودي شركاتك انتا
مش تروح تشتغل مع الغريب ويكتب ليك الشركات المنافسه لي
انا: دي شركاتي انا وفلوسي انا اللي مشغلها
ابويا : بلاش ي محمد (م) ده عايز يعمل حرب بينا بين اب وابنه بلاش يا محمد وتعاله اشتغل معايا وانا اسيب ليك كل حاجه
انا: متخفش يا بابا انا عامل حسابي كويس انا داخل انام ابويا: امك عايزه تشوفك
انا : وانا مش عايز اشوفها خالص
ابويا: دي امك يا محمد تعاله بس معايه ي بني
انا هنام سلام نمت ساعتين لقيت ايد بتصحيني
بس يا كريمة بس سبيني عايز انا والايد لتعمل لي مساج في ضهري وروحت في النوم والايد لسه شغاله وصحيت لقيتها هدي
انا : مصحتنيش ليه طيب اصل ايدك نيمتني الصراحه وقومت سحبها ووخدها في حضني وروحت في بوسه 5 دقايق كده وهي استسلمت فوقت عشان مش عايز ازود اكتر
هدي: انا بحبك اوي
انا : وانا بموت فيكي اوي
هخش اخد دش تعالي معايه ???
بس بقا: يا بارد انت وقامت خارجه برا الغرفه
خلصت ولبست ونزلت لقيتها قاعده بهوت شورت دخلت مره واحده علي فخدها اموت انا
هدي: محمد مش بحب الهزار ده انا ماشيه
انا: استني هوصلك البيت وختها ومشيت وانا كل شويه بحط ايدي علي الفخاد الحلوه دي ووصلتها ومشيت
الفون بيرن الوووو ايوه ي بني داخل عليك
نزلت الكفتريا والنوبي قاعد
داخل وبقوله بتاع الاعشاب وبضحك وقام وخدني بالحضن وبوس واحضان و خلصنا وقعدنا
انا: اخبارك اي ي حبيبي و... وحشني واخبار شغلك اي والدنيا معاك
النوبي : كويس الحمد ....
انت اخبارك انتا طبعا دي اخر سنه ليك بالكليه وكده
انا: اه دي اخر سنه لي
النوبي: طب تمام انا بردك دي اخر سنه لي بس بدرس في المانيا زي ما انت عارف طبعا ايوه عارف ومتجوز ومعايه بنت انا: اي يا دنيا كل اصحابي متجوزيين وبيدرسو وبضحك ???
النوبي: يا عم بلا جواز بلا بتاع عيش ملك كده مع نفسك ??
انا : انت اخبارك اي في شغلك
: النوبي انا يا سيدي معايا شركات والدي بتاع الادويه وانت اي الدنيا
انا : بقا صاحب شركات بترول ومقاولات واغذيه وبعيد عن والدي ي نوبي
النوبي: **** يبارك لك ي حبي بس فين الكلب محمود علام
انا: ممكن يكون في الشركه عندي او في بيته او في الشركه بتاعته
النوبي: هوه فاتح شركه بردك
انا: يا عم ده شركات استيراد وتصدير في كل حاجه **** معاه وماسك شغلي بردك بس انا فرحان جدا انك جيت و****
النوبي : يا عم سيبك مني انا انت مش هتتجوز بقا ولا اي الدنيا
انا : انت تعبان يلا مش بتقولي عيش ملك?? ده كلام الجواز استقرار ي عم
انا: ياسيدي خاطب وهتجوز قريب بقولك اي قوم تعاله نضرب شوية مخاصي وبضحك لان عارف انه بيحبها
النوبي: ياه يلا انت لسه فاكر قوم يا عم يلا الحراسه دخلت عليا والسواق والعربيات
النوبي : اي ي عم انا ماشي مع سفير انا اركب اركب اطلع يا عيد نص البلد
وطلعنا ناكل وانا قولت لعم عيد اقعدو علي الطربيزه دي انت والحراسه واتعشو حاضر يا فندم
النوبي : ده والعه معاك حراسه وليله كبيره اوي
النوبي : بقولك اي ما تيجي نشتغل مع بعض بعيد عن ابويا وشركاتي
انا : ازاي وانا شغلي بعيد عنك
النوبي: يا عم احنا هنفتح شركة ادويه ونشغلها
انا : مش بعرف حاجه في الادويه
النوبي : هوه انا قدامك اي بتاع بطاطا يعني ?
انا : خلاص موافق يا عشبه يا عرص
النوبي: بطل ي بني الشتيمه دي يعني انت business man ولسه كده المهم دلوقت انا هكلمك عشان حسابات الشركه انا انا: شوف وكلمني وانا هبعتلك الشيك والمحامي يخلص مع المحامي بتاعك
النوبي: تمام مفيش بقا سهره زي بتاع زمان نسوان ودنيا
انا : قوم يلا روح قوم مراتك عيزاك هتنيكك
النوبي : اشطا ي حبي ? هنتقابل تاني بس عايز سهره حلوه كده ي حبي ?
انا: ماشي روحت الفيلا عندي كانت الساعه 4 الفجر داخل علي الغرفه بتاع الكاميرات نقلتها عندي بالفيلا وبدور علي اي شيئ في مكتب (م) انا هربيك ي خول اصبر عليا نمت 5 ساعات وصحيت لبست قميص اسود وبنطلون اسود وجزمه سوده قولت اشوف اخبار الكليه اي روحت علي الكليه وداخل بالحراسه بتاعتي انا لا خليكوو بالسيارات كده ونزلت داخل مكان المحاضرات والكل بيبص عليا ان قاعد ولقيت سكرتير الكليه جاي
محمد عبد المقصود انا سبته ينادي عليا 5 دقايق وقفت نعم هوه اتفضل معايا
انا :فين هنروح للعميد داخل علي العميد وداخل اقعد علطول بكل عظمه انا اؤمر حضرتك
العميد: اهلا ي محمد بيه نورت الكليه
انا: بستغرب هوه في اي ازاي كده منوره بيك يا فندم
العميد: مش عايزك يكون عند حضرتك اي مشاكل في الكليه ي فندم وتعاله علي الامتحانات علطول
انا: طبعا يا فندم شكرا ليك
طالع من عنده شوفت قمر داخل عنده بقول للعامل اللي واقف علي الباب
العامل: دي ي بني بنت العميد معيده بالكليه
انا تمام تسلم ورزعته 100جنيه ي بني انا عملت اي بس عشان تدي لي الفلوس دي وهوه مكسور كده
انا : ياراجل يا طيب دي حاجه بسيطه وروحت لدماغه بوستها ومشيت روحت احضر سيكشن لقيت المعيده دي داخله عليا اسمها نادين 25 سنه بيضه جسمها كيرڤي خالص طيزها صغيره شويه صدرها كده وسط وحاجه تخبل
نادين المعيده: دخلت في الشرح علطول وخلصت بعد ساعه
انا: روحت ليها بقول مش فاهم الحته دي يا دكتور
نادين : تعاله انت اسمك اي
انا : اسمي محمد يا دكتور تعاله عشان افهمك وهي بتشرح وانا مركز في بزها وكانت لابسه شيرت نص كم وبتفرج علي صدرها
نادين : محمد انا خلصت وبتدي الكتاب لي وانا مسكت اديها هي انت بتعمل اي
انا: بقولها مفيش وروحت مقرب عليها كان السكشن فاضي ورحت مقرب ووخدها بوسه جامده فضلت تقاوم وانا ماسك فيها مش عايز اسيبها وبضغط بزبي في كسها وكانت لابسه بنطلون ضيق جامد قامت رفعه ركبتها وفي زبي طخ علطول ضرب
انا: اه وبتبعد وتقولي انا هعرفك انا بقوللها اعملي اللي تعمليه وانا هخليكي تموتي وتبقا كلبتي وتيجي تبوسي زبي اصبري ومشيت اقعد في الكافيه وكلمت حد من اللي شغال معايا بقولك اي هبعت ليك رقم تحش علي الفون واكون شايفه تمام وقاعد وبعد ربع ساعه جه امن الكليه لي محمد العميد عيزك
انا : روحت معاه من غير ما اعمل حاجه نهائي دخلت للعميد وبنته قاعده علي المكتب قدامه
المعيده : هوه ده يا بابا
العميد: لا لا مش هوه وخايف وهوه بيتكلم لقيت بنته ضربتني قلم وانا ساكت خالص و
العميد : قام وقال انا اسف وانا مش بتكلم نهائي خالص
بيزعق لبنته اي اللي انتي عملتيه ده
نادين : ده محمد بيه وانا ساكت خالص وببص ليها بتكبر كده وهوب قام دخلت الحراسه بتاعتي والمكتب كله حراسه
في حد هيسأل ازاي الحراسه عرفت الراجل العامل بلغهم
العميد خايف وبنته بتبص عليا وفرحانه
انا بشاور بايدي للحراسه ومشيت من غير ما اعمل حاجه ولا بتكلم اصلا
انا: بتكلم في الفون اناعايز اركب كل حاجه عندهم
المجهول : تمام ساعه
انا بعد ساعه كنت راكب كل حاجه بتعتهم
انا للمجهول يعني انا كده راكب العماره بتاعتهم وفونهم تمام وداخل اشوف فونها وبتعمل اي لقيتها بتكلم بنت صحبتها وبتحكي ليها علي الي حصل
نادين: وبقولك انا فرحانه اني ضربته اوي ي بني وضربته في زيه وبالقلم
البنت: هوه عمل اي
نادين: ولا اي حاجه ي بنتي
البنت : طلع خول يعني
نادين: باين كده بس هو كاريزما كده
البت : اي ده عجبك
نادين : لا طبعا ولا يعجبني الا احمد
وعرفت لما ركبت الفون بتعها انها بتحب واحد اسمه احمد وعرفته لقيته معيد في هندسه جبت الرقم ودي سهله جدا و قولت للسكرتيره تكلمه ويجيي لي الشركه
وصل احمد الشركه السكرتيره دخلته انا اهلا ي بشمهندس اخبارك اي معاك محمد عبد المقصود طبعا انتا متعرفنيش انا مين بس انا طبعا سامع عنك وعن شغلك انا هعرض عليك عرض اسمعه وقول رايك بعد كده بص ي هندسه انا عايزك معايا بالشركه فرع امريكا وهتاخد 5000 دولار وكل سنه هتزيد 1000 دولار ده غير السكن علي حساب الشركه بس في شرط واحد انك ميكنش معاك مراتك خلال 10سنين ولا تنزل من هناك خلال 10 سنين متردش عليا غير لما تفكر الاول
احمد: فكر دقيقتين موافق يا فندم
انا ذ:بكرا يكون عندك الفيزا والجواز والسفر علي حساب الشركه
احمد: انا سعيد إن هشتغل معاك انا بسمع عن والدك حضرتك كتير وده شرف لي إن اشتغل معاك
انا: تمام اتفضل
بتكلم مع نفسي وحيات القلم اللي اخته لتشوفي ايام سوده
ابويا بيكلمني بيرن عليا بالفون
انا: الو ايوه يابابا
ابويا : انت عامل اي واي اخبارك محمد اختك هتتخطب عايزك تكون موجود معايا
انا: هشوف ي حاج حاضر ماشي وقفلت
انا : بتكلم في الفون ايوه عايزك تراقب البت دي
المجهول : حاضر تمام
بليل محمود بيكلمني انا عايزك عشان في حاجات بالشركه عايزه التوقيع بتاعك يا محمد
انا : حاضر بكرا هكون بالشركه
محمود :ماشي بقولك الواد النوبي نزل وعايز يقبلنا
انا : يا عم شوفه عايز اي انا قبلته قبل كده وكلمناك وانت مردتش
محمود : اه يا واطيين ماشي سلام
انا :روحت علي البيت وداخل الغرفه انام لاني فاصل الفون رن رقم غريب مين معايا ارغي
اللو ايوه يا فندم انا روان بفكرك بكرا بالمعاد بتاع شركة m.i.k
انا: عندك ا. محمود خليه يقبلهم سلام
ولسه هنام الفون رن تاني احا مش هعرف انام ولا اي
مين عمي عز عايز اي ده
ايوه يا عمي
عمي : اخبارك ي حبيبي وحشني قولت اطمن عليك عايزك بكرا نتغدا مع بعض عندي بالفيلا عايزك في حاجات مهمه جدا
انا : هشوف ي عمي حاضر
عمي: متتاخرش عليا يا محمد
ماشي سلام
انا في ويا تري عايز اي نمت ٥ ساعات بقيت بنام ساعات قليله بعد موت كريمه وبشرب قهوه كتير وشكلي متغير 180 درجه
صحيت برن الجرس الشغاله جت
حضري لي الحمام والفطار بسرعه
اخت دوش والفطار نزل واكلت ونزلت علي الساعه 10 الكليه والمره دي قولت لواحد من الحراسه يخش معايا جوه ويكون معايه بكل خطوه الكل كان بيتفرج عليا ونادين في وشي رايحه السكشن انا قولت محدش يدخل السكشن ده يا شباب الا انا بس قولت للطلبه اللي معايه روحو الكفتريا وكل اللي هتاخدوه علي حسابي وداخل السكشن لوحدي هي لقتني انا قاعد لوحدي مفيش طالبه السكشن ملغي النهارده
انا: ي دكتور لا مش ملغي بدل في طالب جه يبقا في شرح القانون بيقول كده هي كانت لسه هتخرج
انا: عملت نفسي بتكلم في الفون الــو ايوه ي هندسه انتا فين دلوقت في المطار تمام
نادين :لفت لي وبتقولي احمد مين
انا : ده واحد شغال عندي مهندس كان معيد كده بالكليه سافر امريكا
نادين : بترن علي احمد وهوه مش بيجمع
انا : بقرب ليها خلاص سافر ي نيدو وبقرب والحارس واقف بره علي الباب وبقرب اوي قومت مكتفها بايدي انا هعرفك القلم ده تديه لمين و ازاي وواقف وراها وبزنق فيها اوي انتي ملبن مصر وبضغط بجسمي اوي عليها
نادين: بتصوت وبتزعق
انا: متخفيش انا هخليكي المدام بتاعتي بس وشدتها في بوسه جامده اوي وشفايفها روعه تتاكل وبتقاوم وانا بحب العنف وبقولها هتعرفي انا مين وقلعتها الجاكت والبدي اللي كانت لبساهم وانا لفيت ليها و ببوس بغباء فيها وزنقها في الحيطه وهي لسه بتقاوم وانا زبي كان واقف يخرم الحيطه و علي اخري بقولك اي اعملي اللي انتي عيزاه وبنزل علي بزازها اللي بقت ملط قدامي وبخدهم في بوقي كده وكانو لسه صغيريين ولسه بكر كده وانا باكل فيهم بغباء وهي بتعيط ومش قادره وصوتها مكتوم من العياط خلصت البزاز الروعه دي ونزلت احسس علي كسها وهي بتعيط وبتقولي لا بعنيها انا اسفه وانا بنزل الاندر وكان اسود الاندر وروعه وكسها صغير وفيه شعر خفيف كده خالص وكسها صغير ومحدش جه جنبه او قرب ليه ولسه زنقها في الحيطه وقومت مطلع زبي من البنطلون ومدخله مره واحده بفتح في كسها ومش عايز يخش خالص وانا بحاول افتح فيه بزبي ودخل مره واحده وكان في سريخ وعيط منها وبرزع مره في التانيه لقيت في حاحه بتنزل علي زبي سخنه كده طلعته لقيت ددمم بقولها شوفي ي نينو وهي بتعيط والدم وبينزل منها البكاره انتي بقيتي المدام بتاعتي وهي بتعيط وقومت ماسح زبي في البدي بتعها اللي انا قطعته ومسحت كسها ودخلته مره تانيه وبرزع بغباء ولسه بكمل وهي تعبانه تحتي وانا داخل في ربع ساعه رزع في كسها وهي بتعيط جامد اوي وخلاص هجيب في كسها وهي بتعيط
نادين: انا اسفه خلاص ي محمد انا بنيك وبقولها محمد بيه ي مدام وبرزع جامد اوي وقومت منزل في كسها كل اللبن اللي نزل ومطلعتوش غير لما يخلص وطلع لوحده وقمت مرمي عليها واحنا في حضن بعض وخدها علي الارض وهي بتعيط مش قولت هعرفك انا اي وابقا مين يا نيدو وهي بتعيط جامد وبقولها بس ي مدام مش عايز صوت هنا وبحاول اقرب من طيزها شويه وهي بتعيط وعايزه الارض تنشق وتبلعها انا بقولك اي انا هديكي قلم تاني حلو بلف نفسي وراها ورافع رجليها كده نصف برجل وبدخل زبي مش عايز يخش نهائي قومت منيمها علي بطنها وانا قاعد فوق طيزها وبدخل زبي دخل نصه بس في الاول وانا بدخله بجسمي وقافل رجليها اوي وقاعد عليها وزبي دخل مره واحده كله الا وطيزها كانت ضيقه اوي البت اغمي عليها وانا بكمل وقولت كسمها وبعد 12 دقيقه كده قومت منزل لبن تاني في طيزها ولقيت طيزها بتقفل علي زبي يعني بتعصره كدا وانا بقول اللعب هوه عجبك ولا اي وقومت مفوقها وجايب مايه مشربها انا وبطبطب عليها انا كده خت حقي ومكنتش هعمل كده من الاول انا كنت عايزك بمزاجك بس انتي اللي خلتيني اعمل كده وهي ساكته وعنيها بتعيط بس انا عايزك وعجبتيني انتي دلوقت متنفعيش ببصلا خالص بقيتي متناكتي ي نادين تبقي معايا ولا تخرجي برا ملط ولبني بينزل من كسك وطيزك ولا تخرجي بلبس جديد ونضيف واه ابوكي كمان هيبقا متقاعد في البيت وبضحك هههههههه لو مجتيش معايه بمزاجك
نادين : مش بترد خالص يبقا كده عايزه تخرجي ملط قومت اللبس وخارج
نادين: مسكت رجلي وتقولي هعمل اللي انتا عايزه يا محمد
انا : بيه ي شرموطه
نادين: بتعيط حاضر
انا لبست وطلعت للحارس وقولت ليه انت ي بني جيب لبس للمدام دي بسرعه ومتخليش حد يخش السكشن ده ولبسها وسندها وتعاله ورايا علي مكتب العميد وانا رايح للعميد و داخل عليه
العميد: اتفضل ي محمد بيه
انا :قاعد وحاطط رجل علي رجل بقولك اي انا ربيت بنتك اهو وهتبقا معايه تحت رجلي واعمل اللي تعمله عندك مشكله الحارس جاب البت و لابسه بنطلون وشيرت وداخله بتجري علي ابوها
انا : تعالي هنا البت خافت وجت جنبي جري بنتك دلوقت بقت المدام بتاعتي الراجل واقف هيموت علي بنته وبيقولي سيبها وانا معاك انا لا انا هسبها ليك تقعد جنبها في البيت وتبقا القواد بتعها وهتتشال من منصبك وهتقعد بالبيت تتفرج علي بنتك وهي بتتناك ولا بحترامك بنتك تيجي معايا هوه بيعيط ومش قادر يعمل اي
نادين خلاص ي بابا هروح معاه وبيجري عليا الحارس بيجري عليه ومسكه ونزل علي رجله
انا : عايز تعمل اي هوه انا هقتلك ي زفت انتا
وهوه بيعيط
انا : حضنت بنته من وسطها وخارج بيها وهي بتبص عليه وبستعطاف بتقولي متعملش في بابا حاجه الحارس جت معايا وخارج مع الفرص نادين وبقول ليه وصل الدكتوره للعربيه بتعتها وبقصد علي عربيتي عشان الطلاب والدكاتره اللي موجودين انا طبعا حبيت اعمل كده عشان انا اضربة في مكتب ابوها لوحدنا انا وابوها ونادين انا طلعت علي الفيلا وختها جبت ليها هدوم نوم وخروج كتير وهي خايفه وكاتمه العيط انا متخفيش خالص انتي بتاعت محمد بيه عبد الصمد وبقرب منها روحت لشفايفها وخت بوسه بسرعه انا خلصت وداخل الفيلا انا ي نرجس وبزعق خدي دي المدام بتاعتي دي هتقعد في غرفتي حميها ولبسيها لبسها عندك في الشنط دي
نرجس : حاضر ي بيه
لقيت فوني بيرن ولقيت (م) بيتصل اي ي بيه اللي انتا عملته ده
انا : اتكلم بحترام عملت اي انا باخد حقي والبت اللي معايا هتفضل معايا واللي انت عايزه اعمله يا (م)
م: اللي مصبرني عليك بنتي يا محمد اللي بتحبك وانتا كمان هتبقا جوزها ده اللي مصبرني اللي عندك اعمله (م) انا: قفلت المكالمه في وشه طلعت فوق لقيت نادين خلصت الدش وانا روحت ليها
انا : مش عايزك تخافي خالص وبطبطب عليها و هي خايفه بردك
انا : عمري ما كنت كده ي بنتي و**** الدنيا اللي غيرتني بس انتي عجبتيني وهي خايفه بردك وروحت نايم علي صدرها نادين انا مش عايزك تخافي خالص وعارف اني اختصبتك بس انتي اللي خلتيني اعمل كده لما ضربتيني وانا محدش يجي عليا
ابدا حتي لو ابويا ونايم علي صدرها وحسيت بجسمها بيتحرك ولقيتها بتقولي انا عايزه اروح لبابا
انا : طول ما انتي معايه هنا متخفيش علي بابا هوه هيفضل في شغله متخفيش ومش هقرب له عشانك وحضنتها انا كنت عايزها تحس بالامان بس انا قولت لنرجس سيبي الهانم تنام وبتبص لي بخوف لان اكيد شافت جسم نادين وهوه مضروب وازرق من النيكه وكسها كان بينزف وطيزها
انا نزلت روحت لعز الفيلا
وصلت الفيلا اهلا يا محمد وحشني كتير وبيخدني بالحضن جامد
وداخل القصر مش فيلا داخل لقيت البت اللي عملت معها الحوار في الكافيه داخل وبضحك اه انتي هنا ابوها بيضحك خلاص يا محمد يا ميرو محمد جه هي طلعت تجري عليا اهلا ي محمد اي ده ميرو 50 سنه جسمها ابيض من القمر نفسه وبزازها وسط وجسمها وطيزها كبيره شويه ومش باين عليها السن خالص ولابسه روب نبيتي حكايه وميلف كده
انا في عقل بالي ليك حق ي حاج تنكها وبضحك
ميرو: بتضحك علي اي ي محمد
طبعا انتو عارفين ميرو من الجزء اللي فات عز عنده 3 بنات وولد
نيروز: دي البنت الكبيره 32 سنه متجوزه ضابط حمدي
نازلي : 28 سنه ودي شبه اختي كريمه بالضبط الفرق بس الطول ومتجوزه زين دكتور تجميل
سيف : 25 سنه طويل واهطل ومتجوز لولو 24 سنه ودي فرص كده شبه صافينار بالضبط وليها حوار معايه دي صافينار
نوسين دي بقا الي عملت معها الحوار بتاع الكافيه 19 سنه
وكل دول بردك قاعدين في القصر كل واحد ليه دور فيه
ميرو: بتضحك علي اي ي محمد
انا : مفيش حضرتك افتكرت حاجه كده
ميرو: انت شرفتنا ي محمد
انا: تسلمي حضرتك ده الشرف لي انا
ميرو : محمد قول يا ميرو عادي
انا: ماشي ي ميرو نزلت ملكة جمال قلبي البنت اللي شبه اختي كريمة **** يرحمها انا اول ما شوفتها عيني دمعت اوي عمي شافني وخد باله وانا بحاول اداري دموعي
عمي: جه لي وقعد جنبي وقالي محمد اناةعارف اختك كانت غاليه عليك ازاي خليك قوي انتا راجل خليك ثابت
نازلي : جت تسلم عليا وانا عيني خدعتني ونزلت دموعي وخت نازلي في حضني مره واحده وماسك في جامد اوي وبحضن وببوس فيها وبفتكر اختي اللي كانت كل حاجه لي في الدنيا وعمي بيحاول يشدني من حضنها ي بني دي بنت عمك وهي بتفك نفسها مني انا سبتها بعد عشر دقايق وقولت ليها انا اسف وبدمع بسيط وقولت انا عايز w.c روحت هناك غسلت وشي وانا بعيط معلش ي جماعه انا ضعيف جدا قدام اختي مش عايز حد يقولي انتا ضعيف وطلعت بعد W.C كانو قاعدين مع بعض انا اسف لحضرتكم وهمشي
عز: محمد انتا رايح فين
انا: ماشي ي عمي
عمي: لا تعاله اقعد يا محمد محصلش حاجه
انتا مكنتش تعرف ولاد عمك
انا: في دماغي لا اعرفهم واحد واحد
وعارف إن نيروز جوزها مش مكفيها
نازلي: محترمه جدا ورقيقه
سيف ضعيف الشخصيه ولا ليه في اي حاجه
نوسين متناكه كبيره
لولو : لوبه كبيره ودلوعه
انا: طبعا ي عمي لسه بتعرف عليهم
عز : تعاله عايزك في المكتب يا محمد
انا: اتفضل ي عمي
عز: محمد ابوك شغال في الشمال في حاجات كتير اوي
مع واحد اسمه (م) وشغال في اثار وسلاح ودهب
انا: ازاي ي عمي لا ي عمي ابويا مش كده
عز: خد دي فلاشه فيها كل حاجه عن ابوك (م) بتسليم الصفقات بالصوره والصوت
انا : هشوفها ي عمي حاضر
بس انا عايز اعرف مين (م) ده
وعايز اعرف جدي وجدتي دول ومكنهم فين
عز: بيبلع ومش قادر يتكلم وبيقولي تعاله عشان الغدا يلا
انا: عايز اعرف ي عز بيه
مردش عليا وقام من علي المكتب هتعرف كل حاجه بس مش دلوقت
طلعنا كان السفره جاهزه عز قاعد علي اول الطربيزه وانا جنبه ومراته جنبه بردك الكرسي اللي جمبي نوسين كانت لابسه هوت شورت مبين فخدها وشيرت مبين نص بطنها وهي مش عايزه تشوف وشي وانا قاعد بحك ايدي في فخدها اكني مش قصدي المره التانيه عملت كده بردك بصت لي بغضب وقامت تغسل انا بردك الحمد**** خلصت وروحت معها الحمام اغسل وهي بتغسل علي الحوض انا فتحت الباب وداخل ولازق فيها في طيزها
نوسيين : اه انت بتعمل اي
انا : معلش عايز اغسل
نوسيين : في حوض تاني اهوه
اه معلش تمام غسلت وخلصت وانا مش عارف بقيت بهيج علي اي لحم قدامي ليه هي عند hand dryer
ورايح اعمل بردك ايدي وداخل عليها جامد وبزنق هي متكلمتش خالص وقامت لفة وقايله لي اي عايز تنيكني
انا : بتقولي اي انتي هي بترجع علي زبي وبتخش بطيزها عليا انا سبتها ومشيت وانا زبي واقف علي اخره وروحت علي urgency وقاعد وانا علي اخري عم عز جه بقولك اي انا عايزك تشتغل معايا
انا: عندي شغلي ي عمي شاركات بتاعتي وفلوسي وشغاله كويس
عز: انا عارف كل حاجه عنك وعن(م) اللي عايز يجوز لك بنته
انا : اه هي خطيبتي
عز: وعارف كمان ناديين واللي انتا عملته
انا: هوه انا متراقب بقا
عز : لا انا بحبك وعيني عليك اه وشوف الفلوس بتاعتك اللي في البنك الاماراتي وشوف الشركه اللي محمود صحبك اللي فتحها ليك تحت اسم وهمي وشوف التوكيل اللي انتا عامله لمحمود
انا: بقولك اي انتا بردك اكيد عارف اني مش باجي بالكلام ده تمام ولا بخاف
عز: يلا انا فرحان بيك انك بعيد عن ابوك ودماغك في روقان لوحدك كده اه انت نيكت بنت (م) اللي هياختك من امك اللي جيبها في الحرام وانتا متعرفش انها اختك
انا: ده كده انتا كنت معايا بقا طب بعرف بفكر في دلوقت
عز: لا بس هعرف وبيضحك انا عايزك تشتخل معايا بس ي محمد
انا : مش بشتغل تحت ايد حد وانتا عارف كده
عز:عارف يا ي بني انا بس عايزك نفتح الشركه بتاع الحمايه بس في حاجه ده هيبقا ان اعرف كل واحد بيعمل اي وبيشتغل في اي واي والارف اللي بيعمله
انا: عايز يعني اشتغل جاسوس وبضحك???
لا: احنا هنفتح شركة انظمة حمايه وهتبقا تابعه لامجموعة شركاتك وانا هجيب ليك كل customers
بس هعرف عنهم كل حاجه
انا : طب ليه كل ده انتا بعلاقات بتاعتك دي تقلب الدنيا
عز: عايز كده انا
انا: هفكر واقولك واعرفك
عز : اه مبروك عليك شركة الادويه مع النوبي ي محمد ??
انا: طب البوكسر بتاعتي لونه اي
عز: يلا نطلع بره
انا: لا همشي انا
وخرجنا وبقول وحيات امك لعرفك ي متناك في نفسي
ي بتاع الماس
خرجت لقية كريمة في وشي قصدي نازلي بتقولي محمد تعاله انا عارفه انك زعلان علي اختك انا شبها اوي صح
انا: اه جدا
نازلي : طيب لو حبيت تتكلم وتحكي معايه كإن كريمه مفيش مشكله
انا: **** يخليكي **** انا بس عايز طلب عايز احضنك عايز احس كاني مع كريمة
نازلي طيب
وحضنتها ورحت في حضنها اوي 5 دقايق وانا داخل في صدرها وكاني بحضن اختي وكان نفسي اروح في النوم معها في حضنها وهي بطبطب عليا وكان احساس حلو اوي
عمي: محمد انتا بتعمل اي يا يلا انتا بنته قالت ليه علي كل حاجه
عمي : خلاص يا محمد بس ميحصلش تاني
انا: بشكر نازلي واخت رقمها ومشيت
انا : الووو محمود عايز اقبلك بليل كده علي 11
محمود : ده انا اللي عايزك
ماشي خالص نتقابل في التجمع بليل
بقول للسواق بيت ابويا
عيد: حاضر يا فندم
انا: او اقولك اطلع عندي الفيلا
وداخل البيت والحراسع بتقولي كله تمام يا فندم نادين هانم مخرجتش برا الغرفه
انا: تمام
الفون رن وكانت هدير وحشني يا حبيبي انتا مختفي ليه عايزه اشوفك
انا : هدير وحشاني ي بت مش لسه مخلص معاكي علي الواتس امبارح عايزه اي تاني هي بتوحشني يا ميدو اجهز بقا عشان امتحانات الترم الاول ي حبيبي
انا: مش عايزك تخافي انا جاهز علطول وبضحك
ماشي عايزه اشوفك
انا : ليه عايزه حاجه ??
هدير : اه عايزه حضنك اوي
خلاص ماشي لما نتقابل نشوف الموضوع ده سلام لان هنام
انا طالع الغرفه بتاع نادين داخل عليها شوفتها نايمه قومت داخل نايم وحضنها من ورا جامد ونايم
نمت 3 ساعات وقمت لقيتا وشها في وشي وبتشوفني وبتشوف ملامحي انا عامل نفسي نايم لقيتها بتعيط وبتبص لي انا صحيت وبشوفها لقيتها قفلة عنيها وبتعيط انا خلاص ي حبيبي مش عايزك تعيطي انا هصلحك النهارده مع انتي اكبر مني بس هعمل اللي في دماغي
وببوس في دمغها وهي اول مره تتكلم معايا
نادين : هتعمل اي يعني
انا: هتجوزك ي حبيبي
نادين : بتقول اي مش هينفع انا اكبر منك
انا: اه بس انتي عجباني اوي وبدل ما اخد اللي انا عايزه غصب عنك لا هاخده بالرضي والحب هي تحس انها ارتاحت شويه بس لسه قفله وشها انا بوستها في شفيفها وهي اول مره تندمج معايا في البوسه ١٠ دقايق واحنا بناكل شفايف بعض انا نزلت وبحسس علي طيزها وبقولها انا اسف اني عملت كده فيكي بس انا محدش يجي علي كرامتي ولا يضربني هي مخلتنيش اكمل ونزلت بوس في وانا كمان ولسه هقوم اعدل نفسي واقوم فوقها قامت راكبه فوقي انا اللعب ما انتي عايزه اهوه
نادين : بعد ما اتنكت منك وانا مش قادره وقلعنا ملط بقولك اي انا عايز انام وكنت قاصد اقولها كده ونمنا ملط وهي نزلت من عليا ومتكلمتش وزبي كان واقف نامت علي جنبها وانا نمت وراها وزبي دخل بين فلقها بس مش كامل ونمت انا ساعتين قومت لقيتها زي ماهي نايمه وزبي نايم وطرفه علي طيزها بوستها بقولك اي اصحي كده اللبسي عشان هنخرج
نادين: هنروح فين يلا بس
انا : يلا انا قولت طيب حاضر خت انا وهي دوش وكانت مكسوفه وهي بتاخده معايا وانا طبعا كنت بمسك طيزها وبزازها وبرضع منهم
لبسنا وخلصنا وانا اخت العربيه وسوقتها انا وخليت السواق مع الحراسه في العربيات بتعتهم
نادين: محمد انا عايزه اتكلم معاك
انا:ارغي
نادين بقولك اي بلاش نتجوز انا اكبر منك ب5 سنين بلاش عشان الناس واهلك واهلي
انا : بضحك انتي مع محمد بيه عبد المقصود صاحب اكبر الشركات في العالم وطبعا انتو عارفين انا جسمي عامل ازي ضخم من الجيم وكده وبقولها انا زبي مش مكفيكي ولا اي
نادين: دمعت
انا: بصي انا حبيتك وحبيت جسمك اللي عامل زي الغزال ده ي دكتوره وبضحك وكسك الصغنن ده جنن امي
اه احنا هنتجوز دلوقت وهطلع بعد كده علي ابوكي واقوله اننا اتجوزنا
نادين: ماشي
خلصتا الماذون وخلاص وختها عند ابوها علي العماره بتاعته انا بخبط علي الباب اتفتح وكانت الشغاله ستي نادين جت امها وابوها جم بسرعه امها اخدتها في حضنها وابوها بيدمع وانا داخل سلام عليكم ي جماعه
ابوها : اي اللي جابك هنا انتا يلا
انا: احترم نفسك واحترم جوز بنتك
ابوها: بلم كده وامها كمان لما سمعوو
نادين: خلاص يا بابا محمد اتجوزني وخلاص وانا هفضل مع جوزي
ببص ليها اوي اه وهتجوز تاني وتالت ورابع كمان في حاجه وقعدنا شويه ومشيت علي بيت ابويا داخل القصر ونادين مستغربه منه
وداخلت خلاص من الباب ودومعايه الحراسه طبعا واتفتح لي باب البقصر
داخل لقيت امي قاعده جت تجري عليا
انا ودي امي ي نادين
نادين اهلا حضرتك
دي مراتي
امي: بتقول اي
انا: دي مراتي في حاجه
امي: لا مفيش بس امته وازاي
انا : ملكيش دعوه انا طالع غرفتي ومش عايز ازعاج
امي: حاضر
انا داخل الغرفه بتاعتي وافتكرة كاريمه لقيت ايد نادين بتحضني من ضهري وبتقولي محمد انا حببتك اوي انا بقولها من يومين حبتيني وبتقولي انا من اول ما شوفتك وانا من اول ما شوفتك وانا هموت عليكي وميهمنيش فرق السن خالص ومسكتها رزعتها واحد كان جامد وكله حب نزلنا نتغدا وقبلنا العيله كلها والكل ساكت انا حاتي البطه دي ي حبي اه انتي عارف ي نيدو ان اخر السنه دي فرحي
نادين : ايوه عارفه ي حبيبي مبروك ي حبيبي مقدما
انا: حبيبة قلبي والكل بيبص لبعضه
امي : محمد بقولك اي عيزاك بعد الغدا
انا : مش فاضي
ابويا : محمد في اي التعامل ده مينفعش مع امك
انا : حر في حاجه ونادين مستغربه من التعامل بتاعي معاهم
ابويا قام وعايز يضربني انتا بتعمل ي بابا عايز تضربني تمام اوي انا معتش ليا اب وام نهائي يلا ي بت بس افتكر كويس ان كنت بعمل كل حاجه عشان انتا صعبان عليا بس بقول لامي ابقي روحي شوفي بنتك اللي عند(م) ومشيت علطول انا بتكلم في التلفون نفذ نادين خايفه اوي محمد دول اهلك
انا : بسسسسسسس مش عايز صوت
بعد خمس دقايق القبض علي الملياردير المصري عبد المقصود بتهمة غسيل الاموال والاتجار في السلاح والاثار
انا: اشرب بقا
اخواتي بيكلموني وانا مش برد وصلت البيت لقيت امي في الفيلا عندي
انا: اي اللي جابك جايه عايزه تربيني ولا اي
امي: ابوك اتقبض عليه ي محمد
انا: طب اعمل اي يعني يلا عشان مش فاضي
امي: بتعيط وعايز تبوس رجلي
انا: طلعت علي الغرفه بتاعتي وانا طالع علي السلم روحي (م) يطلعه ي زباله
ياناديييين تعالي ييييييلا
نادين: حاضر حاضر
الفون بتاعي بيرن (م) انتا اللي عملتها يا محمد
انا: بقولك اي لو عملت حاجه له هوديك معاه وانتا عارف كده كويس شوف بقا تجارة الاعضاء اه و شغل المافيا اشطا واختي اللي عندك
(م) انتا كده بتكتب النهايه يلا
انا: طب بسرعه بقا اصل عايز انيك وقفلت
هدي: بتكلمني محمد تعاله خدني ابويا بسرعه وبتعيط
انا في اي تعاله عشان خاطري روحت بحراسه غير اللي معايه لان (م) هوه اللي كان مشغلهم معايا عشان لو حصل غدر ورايح ب 10 عربيات حراسه جداد كانو موجودين في شركة محمود صحبي
وداخل علي قصر (م) بالحراسه طبعا كله كان معاه سلاح ي عط(م) بيه طلع بنتك لان هطوق القصر
عماد: طلع عايز مين دي خدها بس افتكر بقا انتا اللي بدأت ختها ومشيت واتجوزتها عند المأذون وطلعت الفيلا عندي ودخلتها وبقولها نادين مراتي وانتي مراتي بردك عايز هدوء ومش عايز مشاكل نهائي
هدي : انتا بتقول اي دي الدكتوره بتعتنا
انا : اه عجبك ولا مش عجبك
هدي: مش بترد
انا : ها انا عايز اسمع صوتك
هدي : ماشي يا محمد
تلفوناتي كلها يا محمد الشركات كلها ولعت والاسهم بتاعتك كلها خسرت
ورصيدك بالبنك صفر
محمود : هتعمل اي
انا: نفذ اللي كنت قايل ليك عليه
محمود بلاش يا محمد انتا كده هتفتح فتوحه عليك وانتا لوحدك
انا : *** كريم يا محمود
بعد ربع ساعه بسمع في الاخبار مقتل الملياردير (م) وعائلته جميعا
عز: ببتكلم في الفون تعاله حالا يا محمد عندي
انا : في اي طيب
عز: (م) اتقتل وانتا اللي عليك الدور وابوك اتسجن
انا : لا انا هروح مكان محدش يعرفني فيه نهائي
عز: اسمع بس
وانا بتكلم لقيت نادين بتسرخ وهدي واقعه في الارض مغمي عليها بعد اللي حصل لابوها
انا: طلبت اسعاف المستشفي بتاعتي وجه دكتور وقال عندها صدمه عصبيه انا فوقتها واديتها حقنه
انا: تمام يا دكتور
انا ختها في حضني متخفيش يا حبيبي انا ابوكي وجوزك وامك وحبيبك وببوسها وهي نايمه في حضني وبقول في دماغي ابوكي اللي كان بيلعب معايا ودي النهايه بتاعته
الفون بيرن
انا : ايوه يا محمود الفلوس كلها بالبنك اللي كنا متفقين عليه
فلاش باك انا ومحمود عدي بالشركه
انا: محمود حول الفلوس كلها برا في البنوك
محمود: حاضر
انا : لان اللي جاي هيبقا تقيل اوي
محمود: ليه يا فقري احنا تمام في شغلنا
انا: هيبقا في غدر يا محمود من اقرب الناس لي وعايزيني اتزل يا محمود
محمود: متخفش اللي انتا عايزه هيحصل يا صحبي
نرجع للوقت الحاضر عندي
انا: ماشي ي محمود تمام خليك جنب الفون
محمود: احا انا عايز انام يا متناك
انا : الجاي مفيش فيه نوم نهائي ي خول
محمود : كسمك انا مالي بيك وبيضحك ?.
انا: من بكرا عايز الشركات تشتغل وكله يبقا تمام ي محمود
محمود : انا مصباح علاء الدين انا عارف
انا : يلا انتا صحبي واخويا
محمود: سلام يا خويا اما اشوف الدنيا
فون هدي رن وكان المحامي بتعها ابوها
انا: الو ايوه يا متر
المتر : محمد باشا البقاء ***
انا: معرفتوش مين اللي عملها
المتر: لا يا فندم لسه مجهولين
نادين : واقفه مستغربه جدا
انا: ماشي كنت عايز حاجه
المتر : اه دلوقت عايزين استاذه هدي عشان الدفن وكده
والعزا
انا: انا هخلص كل حاجه لان استاذه هدي تعبانه دلوقت من اللي حصل
المتر: حضرتك انا في المستشفي دلوقت
انا: جاي ليك دلوقت نزلت من الفيلا عندي ورايح المستشفي عشان اخلص الدنيا وداخل علي المشرحه عشان اشوف الجاثمين والعدد لقيت الكل موجود حتي اجوزهم بس بيرو مش موجوده
انا : بكلم المحامي بير فين ي متر
المتر: مش موجوده معاهم حضرتك
انا: ياريت بس راحت فيين دي
المتر: هشوف واقولك حضرتك
انا: كده حلو اوي انا عايزك عايشه ي بيرو
خلصت الورق والجنازه كانت كبير جدا وفيها اهم شخصيات المجتمع حتي ( عز عمي) ومحمود جوز اختي
خلصت الجنازه لقيت محمود جاي لي وبيقولي ابوك تعبان جدا يا محمد في السجن
اناا : ممم **** يشفيه ****
وماشي بالعربيات بتاعتي جالي اسطول من العربيات والحراسه نزلت قدام العربيات دي
انا : مين بقا تاني نزل لي حارس من هناك وقالي في حد عايز حضرتك
انا: مين يعني اللي عايزني يجيلي الحارس اتكلم في لاسيلكي معاه قال مينفعش تعاله حضرتك عشان ميحصلش مشاكل
انا: مش نازل
عربيه طلعت من الاسطول ده ووقفت جنب عربيتي والحراسه بتاعته معاه وبيقولي انزل يا محمد تعاله
انا: مش عارف انطق وكانت المفاجئه جامده جدا
فاكرين الفلاشه اللي اختها من (عز) دي فيها بلاوي واللعب هيكبر اكتر وناس هتموت وناس هتعيش هنشوف اي اللي هيحصل في الجزء الخامس باي ي بشوات
وكده الجزء الرابع نزل وانتهي من روقان الي النهايه عايز رايكم فيها لان يهمني جدا
الجزء الخامس
الجزء ده40% حقيقه 60 % اضافات الكاتب
لان مينفعش خالص الجزء ده يبقا اكتر 40% حقيقه
اه انا ملك الروقان بس الدنيا مش عايزه تمشي معايه
ليه
انا حاليا بايطاليا بعتزر لكل الاعضاء اللي عايزين يتواصلو معايه برايفت حاليا شهريين وانزل القاهره واقدر اتواصل معاكو
حاليا انا عايش من غير نوم انا ممكن اقعد شهر صاحي وانام ساعه بس كل يومين من اللي عيشته وشوفته بحاول اخد ادويه عشان اعرف انام بس حاليا مفيش فايده مش هتلاقي قدامك غي هيكل عظمي بس ?
وقبلت حد من المنتدي عندي بايطاليا انا عايز اقول اسمه بس هوه مش عايزني اقوله بيقولي خليها في في الاحداث في السلسه السادسه كمان طلع اجدع حد شوفته بعد محمود صحبي انتو عرفينه طبعا في القصه راجل رايق يا ميجوووو
بشكر كل الدعم اللي وصلني منكم ي شباب
يلا نبدأ الجزء الجديد
الجزء الخامس
الروقان مش علطول بردك في الدنيا دي مهما يكون معاك فلوس بالمليارات وشركات كتير ?
البداية من نهاية الجزء الرابع???
انا: ماشي بالعربيات بتاعتي بعد الدفن جالي اسطول من العربيات والحراسه نزلت قدام العربيات دي
انا : مين بقا تاني نزل لي حارس من هناك وقالي في حد عايز حضرتك ي بيه
انا: مين يعني اللي عايزني يجي لي الحارس اتكلم في لسيلكي معاه قاله مينفعش تعاله حضرتك عشان ميحصلش مشاكل
انا: مش نازل
في عربيه طلعت من الاسطول ده ووقفت جنبي وبتقولي انزل يا محمد
انا:مش نازل اللي عايزني يجيلي
الصوت : انزل بدل ما يحصل حاجه انتا مش عيزها
وازاز العربيه اتفتح
انا: مش عارف انطق وكانت المفاجئه جامده اوي
ابويا وبنت عمي عز اللي شبه اختي كريمة
انا: طب ازاي طلع من السجن ده انا عامل له كام قضيه
جامدين وكمان مع بنت عز
انا: نزلت وركبت العربيه معاهم والعربيه كانت كبيره جدا من الداخل
انا: مش عايز اشوف ابويا نهائي وراكب وساكت وببص علي ابويا لقيته تعبان من الاسبوعين اللي قعد فيهم بالسجن وهوه بيبص لي وكان حزيين اوي ان ابنه
عمل في كده
نازلي بنت عمي: محمد اعرفك كل حاجه لان انتا في حاجات كتير مش عرفها
انا: مش عايز اعرف حاجه نهائي انا عايز انزل ومش عايز اعرف العيله دي
ابويا : مش بيتكلم وبيبص عليا
انا: بتبص ليه كده عايزني اجي احضنك واجي في حضنك ده لا انسي انتو عيله زباله
كان زمان ليك ابن اسمه محمد لكن دلوقت مفيش
نازلي : محمد انتا بتقول اي
انا: بقولك اي انتي ازاي عرفتي يطلع وازاي قبلتي الراجل ده وابوكي معاه مشاكل كتيير واساله كتير
نازلي : هتعرف كل حاجه بس اصبر
انا : انا رايح فين
نازلي : مردتش وبتقولي تشرب قهوه
انا : انا بعمل نفسي تعبان جامد وقلبي بيقف ابويا اتحرك من مكانه مالك يا محمد في اي ونازلي كمان وقفو العربيه بسرعه انا بنزل من العربيه بسرعه وقولت انا مش هتحرك من مكاني غير ما اعرف رايح فين واركب في عربيتي ومع الحراسه بتاعتي
ابويا : تعاله يا محمد **** يهديك
انا: هوه انا عيل قصادكم
وراجع للعربيه بتاعتي والحراسه نزلت وماشي كاريزمه
كده مره واحد لقيت حاجه زي الدبوس كده ختها وبعد كده محستش بحاجه
نازلي: كان لازم كده من الاول كده يا عمي انت اللي قولت لا منعمش كده
ابويا: دماغه ناشفه بردك زي ابويا
انا نمت ورحت في النوم بصحي لقتني لوحدي علي السرير
في مكان كلاسيك وجميل جدا وبفتح عيني اركز اكتر لقيت كريمة واقفه قدامي
فوقت بسرعه كريمة انتي موتي ركزت شويه لقيتها نازلي انا فين وعملتو في اي جسمي مكسر اوي
نازلي: مش بتتكلم وواقفه وجت مره واحده علي السرير وقاعده جنبي بتقولي محمد انت بتعمل ليه كده وبتلعب في شعري
انا: هوه اي اللي بعمل كده انا باخد حقي وابعدي عني لانك هتشوفي ايام سوده
نازلي : بتقرب زياده جنبي اوي واديها نزلت علي وشي تحسس عليه
انا : مش فاهم وبقول في عقلي اي عايزه تتناكي ولا اي ولقيت زبي بيقف مره واحده وحديد
انا لا مش هنيكك انتي محترمه في دماغي
بقواك اي يا بنتي انا تعبان وجسمي مكسر انا فين
نازلي: انت في بيت ال مقصود
انا: بيت العيله ده ولا اي وبضحك ولقيت حاجه صغيره
قصيره كده بتفتح الباب راجل كبير في السن اوي
نازلي: وقفت اتفضل ي جدي
انا: جدك ??? ده مش باين من الباب
نازلي: احترم نفسك يلا
جدي: سبيه اطلعي بره
نازلي: حاضر ي جدي
انا : بقولك اي تعاله نلعب شد الحبل واللي يغلب يضرب نفسه بالنار
الراجل: تعاله نلعب بس لو كسبت انت هتموت ي محمد
انا: موافق بس قبل ما تلعب اخبار مرتاتك اي تمام
الراجل: مرتاتي مين
انا: قومت من علي السرير وجاي اقف انا الراجل واصل لركبتي
بقولك اي حات اللي مشغلك يلا بسرعه
الراجل مفيش: حد مشغلني انا جدك عبد المقصود
تمام: بطلع حاجه من جيبي وقولت خد اتفرج علي نفسك كده ودي نسخه بس
الراجل : خاف ومش عارف ينطق خالص ودخل فاجئة راجل كبير ممكن يكون عنده ٧٥ سنه شبه ابويا جدا
انا: ايوه هوه ده جدي عبد المقصود صاحب الابراطوريه العظيمه دي
جدي : بيضحك انا عارف انك هتكتشف بس مش بسرعه كدا ي رايق
انا: رايق ده انتا عارفني بقا
جدي: حاسب كده وطلع مسدس وجاي يضربني في وشي
انا: واقف ثابت ومش بتحرك
جدي: حط المسدس في وشي وانا ولا اتهزيت وضرب وانا واقف برنس كده
جدي : ايوه كده عارف ان قلبك ميت يا محمد طالع زيي كويس
انا: بضحك باشا مصر ولبنان ???
انا عارف انك عايش وقالب الدنيا نسوان يا جدي يا جامد ??
جدي: جه لي وبيضحك وبيحضني جامد انا مستنيك من زمان انا عارف انك وحداني وملكش حد وقولت لما سجنت ابوك الغبي وموت عيلة(م) ابو مراتك قولت لازم اجيبك عندي
انا: كان نفسي اشوف لما عز عرفني انك عايش
جدي: عارف انا اللي قايل لعز يقولك كده وعارف انك هتوصل لي وعارف انك عارف انا قاعد فين بس انتا واد تقيل ومردتش تيجي غير انا لما اجيبك
الدماغ دي انا عرفها
انا: طالع ليك يا جدي بس انا عايز اعرف حاجه
جدي: استني هتعرف كل حاجه بعد كده
تعاله بس ننزل نتغدا
انا: ماشي اتفضل يا جدي تعاله اما اسندك
جدي: اوعا يلا ده انا ناشف تحب تشوف
انا: لالا انا كده عىفت طالع لمين
نزلنا تحت لقيت
?ابويا وامي واخواتي
?عز ومراته وبناته
?مرتاتي انا كمان
بس في ناس انا معرفهمش مين دول في نفسي دلوقت اعرف
اي ده كله هنا
وانا نازل علي السلم انا وجدي والصمت بيلف المكان كله
ونزلنا ناكل كلنا علي السفره تحس انها 20 متر والخدم واقف حولينا
انا جنبي مرتاتي الاتنين علي اليمين والشمال والاتنين بيلعبو في رجلي وجنبهم نازلي
انا باكل ضعيف عشان كده اول واحد بيخلص في الاكل
انا لهدي مراتي جت ورايا WC وانا بغسل
حبيبي لو عايزه تيجي نروح القاهره للعزا ونزل في وسائل الاعلام يوم ومكان العزا ننزل
هدي: لا يا حبيبي انا هفضل معاك مفيش لي غيرك ي حبيبي
انا: يخليكي لي انتي جيتي هنا ازاي
هدي : عمو عبد جه وخدنا انا ونادين
انا:طب بقولك اي احنا لسه متجوزين وانتي لسه عروسه وبقرب ليها وبحضنها ولسا عرسان وكده وبضحك
هدي: وشها احمر وكلمها بقا ملخبط
انا: يلا نطلع للناس دي وطالع انا وهي وبحاول اطلها من الحاله اللي هي فيها ونادين شايفاني وانا حاطط ايدي علي طيزها وهدي بتضحك وفرحانه
انا روحت علي الجنينه اقعد برا انا وهدي وكلمت نادين تيجي لينا دلوقت ي حبيبي انا بحبكم انتم الاتنين اوي وانتم اغلي حاجه لي في الدنيا انا عايزكم تبقو حلويين مع بعض وزي الاخوات تمام لان داخل علي شغل كتير ومش عايز وجع دماغ
نادين: محمد انا بحب هدي جدا حتي لما كنت بالكليه
انا : مش عايز اسمع كلمة الكليه دي تاني انتي مراتي تمام
هدي : انا كنت الاول مش عايزه يكون لي شريكه فيك غيري بس انا لما حصل لي اللي حصل موت بابا وماما والعيله هي كانت جنبي وواخده بلها مني انا هي اختي
انا: تمام **** يخليكو ليكي تعالو هنا واختهم تحت دراعتي ونايمين في حضني طبقا انا لسه مدخلتش علي هدي عشان اللي حصل
جدي: ** ** ملك زمانه قاعد وسط حريمه
انا: بضحك يلا يا بنات ادخلو جوه
جدي : راجل ي حبيبي
انا: امال مش انتا جدي يبقا لازم ابقا راجل
جدي : انا هقولك علي كل حاجه بس اسمع للاخر انا ابويا كبير عائلات عبد المقصود في اسوان تمام مات ي بني وكان سايب اراضي كتير جدا ودهب انا كان لي اخيين انا الكبير وعم واحد تمام ووزعنا التركه اللي سبها لينا ابويا انا اخت الاراض ووبيت كبير والدهب و50 الف ايمنا كانو يشترو عزبتين ي بني واخواتي اخدم البيوت كانو 10 بيوت ومنجم حجر وكل واحد 50 الف وانا اتجوزت بنت عمي كانت وارثه طين بردك كتير اتجوزنا وخلفنا ابوك عبد وعمك عز وعمتك سوزان وعمتك هبه
انا: اي ده انا لي عمات ازاي وكل ما اسأل ابويا يقولي انا ابويا وامي ماتو ومليش اخوات
جدي: اسمع بس عمك دخل كلية تجاره وابوك هندسه بترول عمتك سوزان كلية اسمها علوم وعمتك هبه اداب
انا خت الاراضي وبقيت اكبر تجار الفاكه والمحاصيل كنت بوزع علي مصر كلها لان ارضنا خصبه وصالبه من الفياضانات وكنت واصلت ان مصانع بره مصر بتاخد مني في يوم جالي حد وقالي عايز ارض اعملها مصنع حديد وصلب قولت له انا مش ببيع نهائي
الاراضي كانت كتير جدا يا بني في يوم دخل فب دماغي
اعمل منصع اسمنت في المنطقه في الجو هنا ي بني عملت المصنع واشتغل كويس جدا جدا في يوم قاعد في المكتب عندي لقيت في حاجه بتشدني لمنطقه معينه وكل ما اروح ليها اشوف حاجات عجيبه اكني في حلم كنت خايف اوي روحت لستك وخايف ونايم هي مالك مفيش ي نفيسه نامي
تاني يوم روحت المكتب وكان معايا عيسي صديقي وقولت روح المكان ده كده راح واقف هناك حاسس بحاجه ي عيسي
عيسي : لا مفيش
انا: ولا بتشوف حاجات اكن انتا في حلم
عيسي: ولا اي حاجه ي مقصود
انا: تعاله وقعدنا نشرب شاي وروحت للمكان وحسيت وشوفت نفس الاحساس
قولت لا كده مينفعش خالص
انا : يلا ي عيسي اوصلك البيت وروحت نمت علطول حلمت نفس الحلم بس كنت في مكان كله دهب ورمل من الدهب شوفت منظر يشيب الشعر في الحلم لقيت اخ بيقتل اخوه وفي بنت لسه مولده حد شلها وظهر لي في الحلم ده اجمل بنت شوفتها في حياتي كانت بتشع نور احنا كنا عايشين مع غفر هههههه وبعد كده كنت خايف جت قالت لي متخفش ي مقصود انا مش هعمل ليك حاجه وقامت جايه عند قلبي وحاطه ايديها علي قلبي
حسيت احساس حلو اوي اكن رجعت شاب في 20 في الحلم وانا كان عندي سعتها 39 سنه وقعدنا نتمشي انا وهي وقالت لي انا چنيه انا خوفت جامد بحاول اصحي مش عارف كان جسمي مربوط كده متخفش يا مقصود انا حبيتك لانك بتحب الخير للكل انا عايزه اعمل علاقه معاك بس وهخليك اغني واحد كل اللي بتشوفه من الدهب هيبقا بتاعك
انا: ازاي طيب
الچنيه : في الحلم بس ومتخفش انا بحبك
انا : طب ازاي هنعمل كده هيكون حرام
الجنيه: انا قولت لو موافق قول دلوقت
انا : طيب ازاي هاخد الدهب
الجنيه : هيطلع ليك في المكان اللي انتا عايزه
انا: موافق لقيت كل حاجه اتغيرت من حولي وفي مكان مش شايف في حاجه غبر انا وهي بس ولقيت مره واحده صباعي نزل ددمم واندمج مع ددمم تاني هي كده بقا في عهد انا وانتا وحفيدك اللي هقولك عليه بعديين
انا: متفقناش علي كده
الجنيه : احنا اصلا متفقناش علي حاجه اصلا غير العلاقه والدهب ودي شروطي
انا : ماشي ومره واحده لقيت نفسي عريان ملط وهي قدامي بس مكنش شايف منها اي حاجه ومرهه واحده لقيت حاجه نار علي بتاعي
انا: ما تقول زبي ي جدو ???
جدي: بس يا سافل اسمع بقا خليني اكمل وبعد كده مفيش دقيقتين وطلعت المني بتاع وانا من العاده بتاعتي كنت بطول بس انا في موقف غريب وببص علي المني راح فين لقيته اتشفط كله اي ده انا عايز اشوف جسمك وجمالك
الجنيه: لا يا مقصود مينفعش خالص
انا: فين طيب الدهب انا هتقوم من النوم تستحمي بمايه سخنه نار وهتنزل المخازن اللي تحت البيت عندك هتلاقيه وبتضحك
انا: انتي بتضحكي عليا
هي: احنا معندناش كذب زي عندكم وصحيت
عايزاك تعرف اني اتبسط وهقبلك تاني بس مش هنعمل
حاجه نهائي هنتقابل بس
انا: ماشي وصحيت من النوم واستحميت بمايه سخنه وكان بتاعي احمر اوي تحس انه كان منقوع في ددمم ي بني غسلت ونزلت لقيت كمية دهب بالهبل يا محمد اكوام دهب كبير ي بني وكنت هتجنن ومش عارف هعنهم فين فكره حلوه خت فدانين علي جنب وجبن مهندسين اجانب يعملو لي مخزن تحت الارض بالمساحه دي واللي يشوفه من بره يلاقي مخزن عادي جدا من فوق بس علي مساحه كبيره وخليت المهندسين يعملو لي زي بوابه تتفتح ببصمت صوتي بس وقولت هعمل بصمه واحده
هتقولي ازاي زمان كان في بصمة صوت وبصمة ايد هقولك انا جايب ناس اجانب وشار البصمات الايام اللي كان في الحدث ده مليون جنيه يا محمد بس كنت عايز اقولك الناس كانت مستغربه من المساحه دي انا بقالي اربع اسابيع مش بنام نهائي جت لي فكره اني هتاجر بالخشب ويكون مخزن خشب وفعلا جبت كمية خشب كبيره جدا وونش عشان الخشب البيع والتنزيل وكسبت مكاسب كبيره سبحان **** كل ما اخش في مشروع يكسب اوي
وكنت بفكر ازاي هنقل الدهب ده من تحت القصر عندي اللي انتا قاعد في ده لان انا جددت البيت وعملت قصر جديد وفخم بعديها بسنه بالضبط روحت المخزن الارضي اغمي عليا مره واحده تحت في المخزن واچنيه جت لي بتقولي انا حامل يا مقصود انا ازاي يعني مش متفق علي كده اصلا مش عايز عيال
الجنية وشعها قلب وبقت تخوف اوي
انا : خلاص بس هوه هيبقا بشري ولا زيك ةلا اي
الجنية: لا مش بشري هيبقا جني بس بيظهر عادي ليك انتا بس في الاحلام
انا: ماشي
الجنية : انتا مش عايز تنام ليه بقا بقالك اربع اسابيع شغال وبتخلص في المخازن
انا: خايف علي الدهب جدا وعايز انقله المخزن
الجنية: حاضر ونقلت الدهب للمخازن وقالت لي خلي بالك الدهب لو بعت منه بيزيد لوحده
انا: بجد
الجنية: اه بس في شرط لو حد من علتك قتل التاني الدهب هيختفي يا مقصود
انا: ازاي يعني محدش هيقتل حد من عيلته انا هراضي الكل
الجنية : هيجي ليك ابن يخون اخوه انا قولت ليك اهو وهيجي ليك حفيد طيب وهيبقا دماغه زكيه جدا وبيحب اهل بيته بس محدش هيسال فيه وهيبقا لوحده
انا قولت ليك اهوووو
ابنك هيحميك من اي حاجه يا مقصود انا معتش هعرف اشوفك تاني سلام انا لا عايز اشوفك تاني وصحيت لقتني علي السرير في بيتي ونزلت علي المخزن ولقيت كل الدهب بالمخزن وكله تمام ومشيت وقولت لازم اشيل الدهب ده لحد اما اموت
واشتغلت وكله تمام والفلوس زادت اوي معايه لان كنت باخد من الدهب واشغل نفسي في كل حاجه زراعه صناعه مقاولات كل حاجه وكنت مش بشتغل في اي حاجه حرام في يوم جه عمك وابوك جم ابوك كان اتجوز امك من عيله كبيره في مصر قولت لستك انا هدي فلوس للعيالك ويبعدو عني ويشتغلو جيت عملت معاهم اجتماع ليهم زي ما عمك عز ما قال ليك كده واخدو الفلوس وانتا عارف الباقي انا كنت براقب ولادي طبعا وعارف هما بيعملو اي وشغلهم اخباره اي لحد مالقيت ابوك النجس عمله مع مرات عمك انا كلم عز يجي لي وقولت ليه متعملش حاجه لاخوك وانا هربيه اه انا مش هديك فلوس
اللي اخوك خدها اتصرف يلا بره وانتا طبعا عارف ان مراته كانت بتسعده وكنت بردك بعرف مين اللي خلف ومين اللي اتجوز وكل حاجه لحد ماعرفت انك مش بتاخد حاجه من ابوك ووحيد وكل حاجه عنك يا محمد
بس الصدفه السعيده انك قبلت بنت عمك واتشاكلت معها
وقبلت عمك انا سبتك تتضرب وتتهان من عمك قبل ما يعرف انك ابن اخوه عبد و عز عرف وحبك انك مش عايز
حاجه من ابوك وانا كمان يا بني وعملت البرنامج اللي الناس مش مصدقه انك عملته واخت فلوسه ولسه معاك ومجتش جنبهم اه وعجبني انتقامك من (م) اللي عملو في امك واخت شركاته وعجبني كمان نظام المراقبه اللي انتا عملته في كل فيلا اه عايز اقولك علي حاجه انا اللي كنت بشتري البرنامج ومش عايزك تزعل كنت بخلي ناس تشتريه باسماء وهميه بس مش كل ما تقابل واحده تعمل معها علاقه ???
انا: ي جدي انا مكنش كده بعد ما كريمه ماتت معتش عايز حاجه من الدنيا وكنت بعمل اللي يجي في دماغي وزبي بقا يقف علي اي طيز ماشيه انا بنجذب للطياز الحلوه متعرفش تشوف الجنية بتاعتك تشوف حل ??
جدي : احترم نفسك يلا بلاش تهزر في الحاجات دي
انا: حاضر بس انتا دماغك تلف بلد يا جدي وكنت عارف احنا بنعمل اي كل واحد فينا ليه من الاول تبعد عيالك عنا
جدي : انا عايز كل واحد يعتمد علي نفسه بس انا كان عيني عليهم
زي ما هربي اختك من امك كده وهي في مكان محدش يعرفها
انا: متجبش سيرتها ونبي يا جدي انا زعلان اوي اني عملت معها كده وهي كمان عارفه اني اخوها وسبتني اعمل كده
جدي: انا عارف انك زعلان من نفسك بس اختك مش محترمه ي بني اعمل فيها اللي انتا عايزه الا انك تقتلها يا محمد عشان العهد
انا: جدي طب ليه ابويا كان بيقول كده لي اني مليش قرايب ولا عيله
جدي: كان خايف عليك من عمك عز
انا : خايف عليا يمحي عيلتي ي جدي ده مكنش حد بيسال في ولا امي ولا ابويا ولا كان في حد ياخد بالو مني الا اختي كريمة اللي كانت اصغر مني بس كنت بحس انها كبيره عن سنها
جدي: بيدمع محمد انت الوريث يا محمد انا عارف ان محدش كان بيعبرك ولا كانك موجود وعارف كمان كريمه كانت بتعمل معاك اي **** يرحمها انا زعلان عليها اوي
قوم يلا تعاله معايا
انا: روحت معاه المخزن ولقيت المخزن جديد جدا ازاي ي جدي المخزن كده
جدي: انا بجدد فيه كل شويه
انا: ماشي وداخل المخزن جدي ضغط علي زرار واتفتح لي سلم تحت الارض وفي بوابه كبيره تحت قالي حط ايدك في البصمه دي حطيط ايدي والبصمه الايد كانت اول مره تشتغل حفظة البصمه بتاعتي والبوابه اتفتحت
لقيت دهب بالهبل في كل حته ولقيت رمل دهب وهيصه
وكنت هتهبل
جدي: محمد انت الوريث دلوقت وكل ده ملكك محدش يعرف حاجه عنه خالص مفيش الا انا وانتا بس تمام وطلعنا
وانا بسال جدي وعماتي ي جدي خدو الورث
جدي: ايوه خدو جزء من الورث زي ابوك وعمك كده
ولسه بقيت الورث انا هسيب ليك اوراق وتعرف الكل بيها ما تتفتحش الا بعد ما اقابل وجه كريم ي محمد
انا: متقولش كده يا جدي انا مشبعتش منك لسه وبحضنه
جامد ومش عايز اسيبه
جدي: انا عايزك تحافظ علي الورث ده لحد لما يجي وريث من دمك انتا
انا: حاضر بس فين جدتي
جدي: سكت تعبانه ونايمه فوق
انا : عايز اشوفها ي جدي
جدي : تعاله وطلعت معاه وداخل اوضه كلها جميله وتحس رحتها اصيله كده وداخلت لقيت ست كبيره بتلعب في ٦٥ سنه شبه كريمة مختار الممثله في مسلسل اسمه حاجه عزه ونايمه ومتركب ليا محاليل ودم واكسجين
انا : بقرب ليها جدتي كان نسي اشوفك وببوس دمغها لقيتها فتحت عنيها وبتقولي محمد ابن عبد وفرحانه وبتعيط
انا : اه يجدتي وبحضنها اوي حسيت انها امي مش جدتي
وهي مش بتتحرك الا اديها وبتحضني وبتقولي شوفتك قبل ما اموت انا بقول ليها لا يا حببتي انا بدور ليكي علي عريس وبضحك وهي كمان وجدي بيضحك لا دي بتاعتي انا وبضحك
انتو عارفين انتو بقا جو العواجيز اكيد ??
........................................
بصراحه **** يخلي كل اجددكم ش لو لسه عايشين ليكو **** ?
........................................
طلعت من عند جدتي ونزلت لعماتي ازيكم
عمتي سوزان 39 متجوزه الحاج ابراهيم غزال مالك مصانع الحديد
عيلها
حمدي وباسم تؤام 28 سنه متجوزين ولاد عمهم
وزين 24
عمتي هبه 35 سنه
عيلها
حنان25 سنة متجوزه هاشم محاسب
نفين 22 سنة
زياد 20 سنة خاطب
نزلت وقاعد اكلمهم واضحك معاهم وهما كمان بيضحكو معايه وعيالهم قاعدين دخل عليا ملكة جمال نفين جسمها كرباج كيرڤي اوي اوي كل حاجه متقسمه عيونها ازرق صافي بيضه اوي
انا بشوفها ومتعجب من جملها اوي
عمتي هبه : محمد مرتاتك فين
انا: مش مهم وبضحك ازيك يا نوڤا
نوڤا: مين ده يا جماعه
عماتي: ده محمد ابن عمك عبد
نوڤا: اه اهلا وقعدنا نتكلم هدي نزلت جري ميدو ميدو
وجت جري في حضني وحشتني اوي
انا : ي بنتي انا لسه سايبك من 5 ساعات ي بنتي
الكل بيضحك ونوڤا كمان
تعالي عايزك في موضوع يا هدي وطلعنا الغرفه بتعتنا كان لي دور شقه كامله كل غرفه بباب وحمام ومطبخ وغرفه صغيره وماسك طيزها
هدي: عايز اي حضنتها بقولك اي انتي حلوه ليه كده النهارده ومره واحده ختها في بوسه كلها رومانسيه وحنين 5 دقايق كده وماسك جسمها بمشي ايدي علي طيزها مره واحده طلعت تجري ي بنتي في اي وانا اه انتي كده وطلعت اجري وراها ي بنتي تعالي بس الموضوع كبير اوي هيعجبك ومره واحده واقفة وعملت نفسي طالع من الغرفه جت جري عليا مسكتها وبحضن فيها اوي تعالي بقا ي بطه وبحضن فيها بشهوه كبيره وببوس فيها في كل حته رقبتها وكانت لابسه بيجامه نصف كم وبقلع فيها شيرت البجامه وهي مكسوفه لان دي دخلتنا وشيلت البراه لقيت جمال صدرها وبوست فيهم كمان ولو عايز تدخل اللي معاك في المود تبوس بحنيه جنب الحلمه كده وبنزل كمان بقلعها البنطلون وكن ببوس فخدها بردك براحه وهي مكسوفه اوي انا حببتي لو مش عايزه النهارده عادي
هي ضحكة وقالت لالا ??
انا كنت قلعت الشورت والتيشرت وبالبوكسر بس
وهي قدامي بس بالاندر وبشده بسناني وهي دخلت في الحوار وكان كسها ابيض شمع وشفايفه صغير وبشد الاندر بسناني كان لونه كحلي وهي جسمها ابيض ونزلت الاندر بتعها ولمسته هي تحس لمسها كهربا انا نزلتها علي السرير وطلعت علي ودنها وقولت ليها مش عايزك تخافي
هي وشها احمر وقالت لي حاضر ي حبيبي
ونزلت ابوس كسها وعملت blowjob وهي بتقولي لا يا محمد غلط كده ونفسها بيروح منها وكان طعمه حلو اوي
وطلعت ابوس في شفيفها براحه اوي وزبي بيضغط علي بطنها بزبي وكنت لابس البوكسر وخت اديها ادخلها في البوكسر وتمسكه وهي محروجه قولت ليها انتي مراتي وحببتي ومسكته وضحكة بكسوف انا قلعت البوكسر وقولت ليها عايزك تستكشفي حماده وبضحك وهي مسكته بتستكشف لان اول مره ووراحت ماسكه بيوضي ومره واحده لقيتها بتبوسه ? وكان احساس جميل وانا بعمل ليها hand job بردك علي خفيف كده وجسمها ساب اوي باب الغرفه بيخبط
انا سيبك وركزي معايا وجه معاد الايلاج هتلاقي بتعامل بالنجليزي في الاسماء عشان فعلا لازم يكون كده
انا عايزك تركزي بعيني بس ودخلت راس زبي في كسها وهي بتصوت لان كان ضيق جدا جدا ومقفول كنت بطبطب عليها وبلمس شعرها هي ارتاحت شويه وراسه لسه فيها وشويه مدخله سنه هي بدات تتوجع اوي انا بشيله خالص وهي بتعيط
انا خلاص ي حببتي بعديين عادي وهي مش بترد وبتعيط انا ي حببتي انا اهم حاجه عندي راحتك قالت لي
إن نادين قايله لي ان لازم تنزل انا لا عادي وانا الصراحه زبي كان علي اخره وواقف وكان عايز يدوق الحيطه اصلا
هدي: تعاله نحاول تاني انا بوستها وقولت ليها ماشي ودخلت راسه وسنه منه وبقول ليها في وجع ولا اي قالت اه بس بسيط سبته شويه
قولت ليها حبي استحملي الجاي بس شكة دبوس هي قالت طيب بعنيها وقومت مداخله مره واحده هي صوتت جامد وبتعيط ونزل علي زبي ددمم واغمي عليها
انا: احا ومسحت زبي من الدم وبفوق فيها وهي مش عايزه تفوق جريت علي نادين وعريان هي شفتني ضحكة وزبي كان واقف اوي وبقول ليها تعالي بسرعه هدي اغمي عليها جت تجري بسرعه وجابت برفان ومايه داخلت تفوق فيها بعد ربع ساعه فاقت و نادين ضحكة لي وقومتها انا وهي ودخلنها انا ونادين وقعدتها في البانيو في مايه سخنه ومطهر وانا زبي واقف قدامي
حديد هدي بتكلمني محمد انتا زعلان مني وبعيط نادين خدتها في حضنها وقالت ليها لا مش زعلان ي حببتي
انا: بضحك لا ي حببتي خالص
وزبي حديد ونادين بتبص لي وبتغمز لي انا قولت انا خارج برا
ونادين : قالت لهدي اقعدي في المايه ربع ساعه ي حببتي انا هروح اجيب مطهر من عندي بالغرفه
هدي: ماشي ي حببتي تعبتك معايا بجد
نادين : متقوليش كدا احنا اخوات وباست راسها وطلعت
وانا : قاعد علي الكرسي بلعب في زبي عشان يهدي نادين لمختها نطيت عليها وبضحك وبقول ليها الاصل الجامد بتقولي بس عشان هدي انا قولت ليها تعالي وكانت لابسه قميص نوم اسود معدي كسها بحاجه بسيطه وبولابسه الاندر لون القميص وبحضنها وزبي بيخبط في كسها وبقول ليها في ودنها وحشتيني قالت بدلع وانا كمان وببوس فيها وكنت لسه بقلعها الاندر ونسيت هدي
وانا زبي حديد وبقولها عندنا ماتش جامد مع الاصل والطعم الجميل ده هي بتبعد عني محمد خلاص عسان هدي وانا مسكها وحضنها ومش عايز اسيبه وهي بتبعد عني وتقولي خلاص وانا ماسك ابزازها تقطيع من برا القميص لقيت هدي بتنادي عليا محمد اضيقت اوي نادين قالت لي ميتو خلاص متزعلهاش هي لسه اول مره وصغيره
انا : طيب وروحت ليها ايوه ي حبي وداخل عليها وزبي لسه منمش هي تعاله قومني مش قادر وقامت ماسكه زبي باديها وبتضحك وبتقول حماده تعبان باين
انا : لالا ده الطبيعي وبضحك شلتها وهي ملط وانا كمان ونشفتها وحطيتها علي السرير
وقالت لي تعاله نجرب تاني قولت لا بلاش النهارده عشانك قالت تعاله بس قولت ليها ماشي وبضحك وببوس فيها وبحضنها اوي وقومت مدخل زبي وكان ضيق اوي وهي بتتوجع بس مش زي الاول ودخل نصه وهي بتتوجع ومستحمله نادين شافت كده من الباب قفلت الباب وعملت لي صح وحاسس انها مضيقه انا بقول لهدي ها قالت زود وهي نفسها بيروح ودخلت مره واحده شهقت جامد وبتسرخ انا لقيت عسلها بينزل قاعد بزود اوي اوي وداخل وطالع بغباء وهي بتسرخ والشهوه مأثره عليها اوي وعليا قلبتها خلتني انا تحتها وهي قاعد فوقي وانا ساند ضهري علي السرير وهي قاعده عليه ونازله طالعه علي زبي في دنيا طالعه وبتقولي وانا بحبك يا محمد جابت شوتها مره تانيه انا جبت بعديها علطول جبت في كسها ووقلبتها علي ضهرها وبنيمها عشان اللبن يخش وسايب زبي جوه وهي بتفولي حماده حلو اوي قولت ليها اسمه زبي ها اسمه اي هي مش بتقول ومره واحده قالت زبك ?? ايوه كده وزبي لسه فيها واقف وانا سبته يصفي فيها وهي بتقولي لبنك دافي اوي ي حبيبي وبتضحك بكسوف انا بقولها انتي اللي حلوه يا حبي وقومت ماسك بزها بعضه خفيف وبتقولي مش قادره يا محمد وانا ولا هنا وداخل علي رقبتها بعضها وبمص فيها وكان طعهمها لذيذ وهي ساحت تاني وانا بدخل وبطلع زبي علي الهادي اوي ولبني وعثلها لسه في كسها وقمت مسرع مره واحده والدنيا امالت سريخ وحب ومنزل لبني في كسها بردك وشلتها علي الحمام ناخد Consult وشيلها وزبي لسه فيها بس بدا ينام علي خفيف وهي قالت حماده تعب باين
انا: بلاش هتتعبي??
خدنا Consult وطلعنا وقالت لي انا عايزه انام الخدم جه غير السرير ونامت وانا نزلت لقيت
جدي: بيضحك وبيقولي مش جعان
ابويا : بيقولي اي الاخبار
انا: تمام انت بتعرف الاخبار والاحداث منين انت?
جدي : معبرنيشا و قال الاكل جهز وكان اكل فلاحي بط وملوخيه وشوربه ورز وشعريه وفراخ وشوية حاجات كده كلنا كلنا الا هدي ونادين انا بكلم نادين في الفون تعالي نخرج
نادين: لا تعبانه شويه
انا: لا بقول انزلي نخرج
نادين: تعبانه يا محمد
انا: طيب يا روحي
جدي: جه لي في الجنينه وعمي معاه
وانا : مضايق
هما: مالك يا محمد في اي
انا : شغلي وقف لان (م) ضيع كل حاجه في شغلي ولقيت محمود صحبي بيتصل بي انتا فين الشغل كتير اوي يا محمد ومش عارف اشيل الدنيا لوحدي خالص وفي اوراق وصفقات عيزاك
انا : بضحك وبقول جاي بس بعد اسبوعين كده اتصرف يا محمود انا عريس جديد
عمي: بيضحك وبيقولي طب اي الاخبار
انا: محمود اقفل كده عشان في حد عايز يشووف حماده
جدي: بيضحك
وعمي: بيضحك ضحكه صفره عيب يلا
انا : من عيلة عبد المقصود يا عم الحاج وبضحك وبشاور علي جدي ابويا وصل انا طالع ي بشوات سلام
ابويا: هوه طلع ليه يا بابا ده انا ابوه وبحبه وعايز له كل خير
عمي: ابوه وسخ وزباله ليه حق الواد ده خسر انه بقا ابنك ي نجس
جدي: صح يا عز عندك حق انا بتفق معاك
ابويا : عز انا اسف و**** كانت تجربه وخلاص
عز : تجربه علي مراتي وام عيالي
جدي: ملوش لازمه الكلام المهم محمد هيعمل اي في الجاي
عز: **** معاه واحنا معاه والعيله كلها معاه
انا: طالع شوفت نفين بنت عمتي قاعده لوحدها وزعلانه
انا اي القمر الجميل زعلان ليه
نوڤا: لا مفيش
انا: لا واضح عليكي اوي
نوڤا: محمد هوه انا وحشه
انا: لا طبعا مين قال كده
نوڤا: مفيش ?
انا: لا احكي لي مش انا ابن خالك
نوڤا: انا كنت مصاحبه وحبيبي قالي اني وحشه
انا: مش كله زي بعضه كان ممكن عايز حاجه وانتي مردتيش
نوڤا: بتعيط اه
انا : بطبطب عليه متعيطيش انتي جميله اوي ي نونو
تعالي نخرج
نوڤا: طب ومرتاتك مش هيزعلووو
انا: نعم بتقولي يتفلقو
نوڤا: بتضحك راجل يلا في اي ?? هقوم اللبس
انا: امال اي ماشي انا لبست ونزلت ومستنيها وكانت لابس جيبه وقميص وجمال جدا
جدي انا خارج انا ونوڤا
جدي: ماشي ي حبيبي بس الحراسه تكون معاكو
انا: هاخد عربياتي والحراسه بتاعتي
جدي: طيب
خرجنا نلف في اسوان كانت جميله جدا اول مره انزلها اصلا وانا اللي سايق والحراسه ورانا بالعربيات عربيتي وفي اتنين معايه تانيين
انا: تعالي نروح كافيه ونزلت وقعدنا في مكان رايق وقولت للحراسه خليكو بره وكان الكافيه قاعده بلدي كده وقدمنا معابد وشكل جميل
نوڤا: انتا مش شايف انك صغير علي انك تتجوز اتنين يا محمد انا اسفه ان يعني بتكلم في خصصياتك
انا: لا عادي اتكلمي انا ي نفين لو عايز اتجوز 4 هتجوزهم ومحدش هيقولي لا انا لي شغلي لوحدي وشركاتي لوحدي
نوڤا: مممم **** يزيدك
انا: تسلمي وقعدنا نتكلم في حاجات في العيله وجالي فون قولت انا هقوم ارد جنبك هنا
نوڤا: برحتك
ومره واحد لقيت حد بيقولها اه انتي لحقتي تصحبي ي فرص وانا راجع من المكلمه
انا: انتا مين يا لولو انتا
الولا: وانتا مال امك
انا: امي ملها ي شبح ودخلت اديت لها راس صح وقلمين علي وشه الولا طبقا وشه جاب ددمم
الولا: طلع سلاح واجي يضربني الحراسه جت حاتوه اربطوه في حبل وفي العربيه وانا دخلت العربيه جوه الصحره وبجري معاها والولا بيتسحل ورايا ومعتش سامع له صوت نزلت فكيته ورميته في الصحرا ومشيت
اخت نوڤا وبقولها مين ده قالت لي ده صحبي ازاي انتي من مصر وهوه جه هنا
نوڤا: جاي رحله مع اصحابه هوه ابن عضو مجلس شعب اصلا
انا : ماشي تعالي نطلع كافيه تاني وبمسك اديها هي دقيقه وسحبتها وقالت لي لا انا عايز اروح
انا : ماشي
وروحنا انا طلعت عند نادين حبي انتي هتعملي نفسك نايمه
نادين: اه نايمه عايز حاجه
انا: وحشاني ي قلبي
نادين: لفت لي وبتقولي بجد
انا: امال انا بس كنت مشغول الايام دي عنكم وبوستها بوستها في خدها ونزلت علي الشفايف وقولت ليها انتي الاصل ي حبي وانا لازق فيها من ورا جامد وبلزق كمان في طيزها وبنزل ايدي علي ابزازها وبقرص فيهم وبقولها دكتورتي الحلوه وهي بتضحك وبنزل علي كسها وبقولها اخباره اي اصل وحشني اوي وبتقولي هوه كمان انتا وحشه اوي وبقلع وهي كمان قلعت وبقولها اي انا نازل اطمن عليه كان نضيف جدا لان نادين اصلا نضيفه علطول ونزلت ابوس فيه واحسس عليه وهي من اول ما لمسته قامت جايبه علي وشي
نادين معلش ي حبيبي اسفه لا عادي يا حبي
وقالت لي تعاله نام كده انا عندي ليك مفاجا حلوه انا عارفه انك نفسك فيها نمت علي ضهر السرير وهي نزلت خدت زبي اكلته وانا بقولها ازاي ده انتي مش بتعرفي قالت لي انا اعمل اي حاجه علشانك وماسكه فيه مش عايزه تسيبه نهائي ونزلت علي بيوضي تلعب فيهم بلسنها
ومره واحده الباب بيخبط جامد انا احا هي النيكه دي ملها انلبست شورت بس وفتحت لقيت نوڤا الحق خالي اغمي عليه وراح المستشفي
انا: طيب ماشي وهي بتبص علي جسمي العريض وبتقولي بسرعه اللبس وانزل
انا: طيب عايزه حاجه تانيه
وقفلت الباب وداخلت ونادين بتسالني وبتقولي في اي
انا : مفيش حاجه وقولت ليها تعالي كملي ونزلت علي زبي مص وهي كانت بتبص لي بعنيها جامد اوي انا قولت ليها تعالي جت قمت مسكها شيلها علي الحيطه ومدخليه فيها جامد وسندها علي الحيطه وبرزع وهي اه كمان زود اه ومش شايف قدامي وبرزع جامد اوي وهي بتتحرك قدامي وبتنط عليه وعلي الحيطه منظر يهيج الجبل وانا عضيتها في رقبتها جامد وهي ولا هنا وقمت منزل في كمية لبن جامده ولسه رازع زبي فيها لحد ما يطلع لوحده ولبن مش عايزه ينزل نهائي وهي بتقولي لبنك سخن اوي يا ميتو ختها علي السرير نمت عليها وببوس فيها وبحضنها جامد وبقولها محبتش غيرك ي قلبي وبضربها علي طيزها جامد بموت فيكي اوي
نادين: بجد يا محمد بتحبني
انا: اوي بردك اول مره عملت فيها معاكي مكنتش تحسب لان كانت غصب عنك
نادين: معتش تفكرني يا محمد بالكلام ده
انا: حاضر بس كان مكيفك صح قولي لي بس اه ولا لا
نادين : بتضحك اه اوي ??
انا: اه يا شرموطه بقولها اخبار طيزك اي
نادين : بتسلم عليك اوي وعيزاك تبوسها
انا: لفي كده
نادين لفت وانا ببوس فلقها كانت طريه قوي وانا ببعبص في طيزها وبقولها انا مش هدخله لان حرام دي كانت مره وبس بتقولي ماشي ي حبيبي وقالت لي تعاله انا عيزاه بوقي وقاعدة تمص جامد وانا متكيف كده باحساس الملك وانا قولت ليها هجيب هزت عنيها وقالت طيب وجبتهم وشربتهم كلهم وجت في حضني ونمنا واحنا ملط للصبح الباب بيخبط قولت ليها مترديش
نادين: محمد انا تعبانه
انا: مالك خير في اي
نادين: جسمي مكسر جامد وعايزه ارجع
انا: روحي للدكتور جايز تكوني عندك برد من التكيف من امبارح ولا حاجه روحي انتي وخدي هدي معاكي
نادين: حاضر يا حبيبي
انا: باخد Consult وبلبس ونزلت افطر وبطلب الفطار من المساعده وجدي جه
جدي: محمد انت ابوك بالمستشفي منزلتش تسال عليه ليه ده تعبان جامد
انا: ي جدي انت عارف هوه عمل معايا اي وانا صغير ومش عايزه في حياتي
جدي: ده ابوك يا بني دلوقت المهم اللي حصل امبارح ده في الولا اللي انت سحلته ده
انا: عيل قليل الادب واتربي
جدي: جدع يلا المهم عايزك تشتغل وتكبر
انا: ي جدي انا كبير وشغال
جدي: لا عايزك اكبر من كده وعايزك تشتغل في كل حاجه
انا: حاضر
هدي: نازله من علي السلم جت تقعد جنبي
انا: حبي ايه الجمال اللي انت فيه ده
هدى: بتبوس خدي و بتلعب في رجلي تحت الطربيزه
انا: نمتي كويس ي حبيبي ولا حماده تعبك وبضحك
هدي: مكسوفه من جدي وبتقولي في ودني حماده ده صعب وبتمسك زبي تحت الطربيزه
انا: تمام تمام
وجدي: عارف اكيد بنتكلم علي ?
يلا يا بني روح المستشفي لابوك
انا: طيب وروحت المستشفي وكان بالعنايه المركزه واقف اتفرج عليه واقول شوفت بقا ان مش فاكر ليك حاجه عشان ازعل عليك
عمي: محمد سامح ابوك ده تعبان جدا
انا: يعني انت سامحته يعني
عمي: اه يا محمد عشان بس ابوك تعب بعد اللي شافه منك
جالي اتصال من محمود بيقولي تعاله بسرعه النوبي مات
انا: ازاي بتقول اي لالا انا جاي اهوووو
وقولت لعمي النوبي مات وبجري وطالع علي المطار انا والحراسه بسرعه عشان انزل القاهره ركبت الطياره ونزلت علي القاهره وبكلم محمود انت فين قالي بمستشفي كذا
نزلت علي المستشفي لقيت ابوه وامه واخواته ومراته ومحمود وامن كتير بقول لمحمود انا لازم اشوفه لازم
محمود : مش هينفع يا محمد المنظر صعب
انا: ازاي وداخل علي المشرحه لقيته مضروب بالرصاص في كل جسمه وعينه
انا: هجيب اللي عمل كده وهيموت قدامك 1000
يا نوبي
طلعت لمحمود وبقوله ابعت للتعلب
طبعا عايزين تعرفوو اي اللي حصل عشان النوبي ليه يموت
فلاش باك
انا: الوو يانوبي
اي ي بني مش انا لسه سايبك بعد العشا ده
النوبي: محمد انا عايزك تنجز موضوع الشركه بسرعه معايا
انا: يا بني انا قايل ليك المحامي هيكون عندك الصبح وهيخلص الشركه
النوبي: بسرعه بقا لان انا مش لي كتير في الدنيا دي
انا: بتقول اي يا بيه
النوبي : اسمع بس في تركيبه بتعمل علي تخفيف اعراض مرض الايدز لحد ما بيختفي من جسم المريضي
لان الايدز محضر معمليا وكل ما محضر معمليا له المصل بتاعه وانا اكتشفت المصل ده يامحمد وكنت هعلن عنه بعد الشركه الخاصه بتاعتنا
انا: طب ما تعمل كده ي بني واعتبر الشركه خالصه ده اختراع هيفيد العالم وفي فلوس حلوه
النوبي: هما مش عايزين كده ي بني دول جماعات علي مستوي العالم ودول بتصنع الامراض دي
انا: طب اي طب نخلص من المشروع ده وانا هعلن عن الاكتشاف ده علي يد دكتور مصري يا نوبي انت جربته علي المرضي
النوبي : اه جربته والمفعول بتاعه 95%
انا عايز اقولك حاجه يا محمد انا هديك الورق اللي في التركيبه وهديك flash وانا بشرح تركيب المصل ده
انا مصور صوت وصوره يا محمد الورق ده ميطلغش غير لما اموت يا محمد ده اكتشاف هيغير مسار العالم كله
انا : متخفش يا نوبي هتعيش وهتعلن عن المصل بتاعك
**** بنفع بيك ي حبيبي
النوبي : انا كنت هكلمك وانا معاك بس كنت مقلق وخايف عليك في نفس الوقت لكن انا لسه واصل لي تهديد دلوقت انا بس عايزك تاخد بالك من مراتي وبنتي يا محمد
انا:متخفش انت لسه قدامك العمر يا حبيبي وانت اللي هتخلي بالك منها انا هبعت ليك حراسه
النوبي: يعني انا مقدرش اشتر شركتين حراسه ويكونو تحت طيزي ???
انا : المهم انا لو جه لي المرض ده اخد المصل ولا اي ???
النوبي: اه بس هتاخده في طيزك يامحمد المصل ده مهم جدا ده انا هنقذ البشريه ي بني
انا: عارف ي بني
المهم خاف علي نفسك بس الايام دي
النوبي: خلاص بقا انا فرحان جدا ان شوفتك يا محمد وهقولك علي مكان الحاجه اللي هتكون معاك ومش عايزها تطلع الا لما اموت لان خلاص علي وشك
انا: اعملها انت بس وهتشوف انا هعمل اي بس
عوده من الفلاش باك
انا: محمود عايزك تكلم الواد البومه ويجي عندي المكان بتاعنا الساعه 2 بليل
محمود: خالصه يا محمد
انا : روحت لاهل النوبي وبقول اي الاجرءات دلوقت
ابوه : ي بني احنا خلصنا كل حاجه بس قال قبل ما يموت عايز محمود ومحمد ومات وابوه بيعيط ومراته كمان بتقولي كان عايز يشوفك ي محمد وبنته صغير عندها سنتين وسايب ليك حاجه معايه قالي محمد اديها لمحمد لو حصل لي حاجه
انا: تمام
وخلصنا الجنازه وكانت صعبه علينا انا ومحمود وكنت فاصل و محمود كمان ابو النوبي تعالو معايا الفيلا كده داخل الفيلا
امه : بتقولنا كان بيحبك اوي ي محمد ومحمود كمان
انا: **** يرحمه العزا بكرا صح احنا هنمشي دلوقت وهنيجي الصبح بس انا عايز ادخل مكتبه ي عمي قالي تعاله وداخلت انا ومحمود لقيت اوراق كتير درج المكت ولقيت ظرف مكتوب عليه محمد عبد المقصود
انا ومحمود بنفتح الظرف
مكتوب فيه محمد انت لو فتحت الظرف ده اعرف اني خلاص كده انا عايزك مطلعش حاجه عن اللي انت عارفه الا بعد سد 3 سنين ومراتي هتشتغل علي المشروع بردك بس انت تكون ليها الامان والسند يا محمد ولبنتي بردك
سلام يا محمد ي حبيبي انا عارف انك هتقدر تحمي المصل ده ولما تعلن عنه تاخد نص الربح وسالي مراتي النص التاني اي كان المبالغ سلام ي محمد وابقا بلغ محمود ان هوه كمان هيوحشني سلام يا صحبي
انا: ارتاح يا نوبي اللي انت عايزه هيحصل حاضر
محمود : هنعمل اي دلوقت
انا : هنمشي دلوقت وهطلع علي الشركه عندي ومعايا الاوراق والفلاشات دي وطلعت
الساعه 5 المغرب داخل الشركه وبقول للسكرتيره عايز قهوه بن تقيل وساده وقاعد علي المكتب انا ومحمود وبقول النوبي دخلنا في الخطر يا محمود بس لازم انفذ الوصيه بتاعته
محمود : النوبي كان قايل لي كل حاجه يا محمد انا هشيل معاك كل حاجه
ومركز علي المكتب في الاب ومكتوب مقتل دكتور عمار النوبي في احداث غامضة انا وباعدين بقا في ام الصحافه الزفت دي بقا
روان : داخله عليا انا ومحمود بتقولي اتفضل يا فندم القهوه
محمود : فين قهوتي
روان: حاضر يا فندم هتشربها هنا ولا في مكتب حضرتك
محمود: ابعتيها المكتب
محمود انا هقوم اجيب لك الاوراق اللي عايزه تتوقع
انا: خليها باعدين انا تعبان يا محمود دلوقت
محمود: خلاص ماشي
انا : قولت اريح علي الشزلونج شويه
روان: داخله عليا وبتقولي تامر بحاجه تانيه يا محمد بيه
انا : اه عايز القهوه اللي علي المكت وببص عليها وهي ماشيه طيزها كانت بتتحرك جامد
روان : اتفضل يا محمد بيه
وجت تعمل لي massage وبتقولي حضرتك بقالك فتره مش بتيجي
انا : محمود بيه بيكون موجود صح
روان: اه محمود بيه موجود باستمرار وهي بتزيد في massage علي كتفي واديها كانت رقيقه اوي
انا : بصراحه كنت تعبان جدا من اسوان و المطار للمستشفي للجنازه للفيلا للشركه وهي لقيتها اديها بتنزل علي صدري وبتحسس علي عضلاتي باحساس عالي
انا: بقولها اخبار الشغل اي في الفتره اللي مكنتش موجود فيها
روان: كله تمام يافندم ولقيتها لفت لوشي وبقولي عشان اعرف اعمل كويس ال massage ممكن تنام عشان اعمل لضهر حضرتك
انا: ثواني ولفيت ونمت وهي اشتغلت وانا روحت في النوم
هي بتقرب من ودني وبتقولي اي راي حضرتك وبتميل عليا بصدرها
انا: جميل اوي وقولت ليها حاتي الفون بتاعي من علي المكتب كدا هي راحت وانا بقوم وكنت مركب جهاز بعرف ان في كاميرات و ميكروفونات ولا لا لقيت الجهاز بيدي اخضر يعني مفيش لان انا عارف ان البت دي السكرتيره بتاعتي محترمه انا قوكت وروحت وراها عند المكتب بقولها اي بس انتي حلوه اوي في massage وبضغط بزبي علي طيزها جامد
روان: شكرا لحضرتك
انا عرفت انها عايزه تتناك لما لقيتها بترمي جسمها عليا بضغط بزبي علي طيزها هي طلعت اه خفيفه كدا
محمود : دخل فجأة انت بتعمل اي يلا نروح عشان العزا ي محمد
انا : بتيجي في اوقات غلط يا محمود ده انا كنت خلاص بوقع الورق ??
روان : محروجه جامد محمد بيه الورق لسه فيه كتير
انا : بعدين نشوف الورق التاني ونزلت و مروح الفيلا داخل بقول للشغاله العشا بسرعه
خلصت عشا وداخل انام في الغرفه الفون رن وكانت نوڤا
انا: ازيك يا نوڤا اخبارك اي
نوڤا: الحمد**** يا محمد انت فين من امبارح مرتاتك بترن عليك ومش بترد
انا: كنت في دفنة واحد صحبي غالي عليا
نوڤا: البقاء *** المهم مراتك حامل مبروك
انا: بتقولي اي وهما مش بيتكلمو ليه
نوڤا: محمد انت مش بترد من امبارح
انا: صح مين اللي حامل فيهم
نوڤا: نادين ي محمد
انا: مم طيب عقبالك يا نفين **** يصلح حالك
وقفلت معها وكلمت نادين اخبارك يا حبيبي
نادين: انت مش بترد ليه يا محمد
انا: انتي عارفه ان انا بالعزا يا حبيبي والدفنه
نادين: ماشي يا حبيبي انا جايه بكرا ليك وعندي خبر حلوو اووووي
انا: خبر اي ي حبيبي
نادين: لما اجي ليك بكرا
انا: طيب يا حبيبي خليها بكرا لما تيجي يا ام حمدي ???
نادين: انت عرفت منين يا محمد مين قالك
انا: مفيش حاجه بتتخبي عليا يا روحي ?
نادين : لما اجي لطرا بس يا محمد اه ابقا كلم هدي
انا: لا هنام سلام
نمت الساعه 10 اول مره انام بدري بصحي علي صوت ضرب نار جامد في وبمسك السلاح بتاعي وبنزل علي السلم والحراسه بتجري عليا وبتقولي كان في حد بيهم علي الفيلا بس خلاص ياباشا
وبخرج اشفهم لقيتم كتير وكله مرمي علي الارض
كلمو الشرطه تيجي
حاضر يا فندم
الشرطه جت وكام سؤال والاخبار انتشرت علي الاخبار
محاولة قتل رجل الاعمال محمد عبد المقصود
والدنيا مقلوبه عمي جه وعماتي وجدي ومرتاتي واخواتي وامي
جدي: انت بخير يا محمد فيك حاجه
امي : حصل اي يا محمدفي
عمي: من دول يا بني اللي عيزين يقتلك ده
انا يا جماعه انا بخير و****
نادين وهدي العيط اشتغل وبقولو عايز تسيبنا يا محمد
جدي: الحراسه هتزيد وتعاله يا محمد نخش المكتب
الحراسه هتزيد عليم وعايز اقبلك بعمك عليم
عمي مين ابن الچنيه
جدي : اه يا محمد لازم تعرفه متخفش ده طيب جدا
انا: هعرفه ازاي طيب هيجي ليك دلوقت هوه معايا دلوقت يا عارف يا عارف تعاله يا عارف دخل علي جدي وانا طبعا مش شايفه ولا سامع بيقول اي جدي اظهر نفسك يا عارف لابن اخوك عبد
عارف ظهر لي وكان طويل ووشه غريب جدا وعلي شكل انسان بس غليظ كده وبيقول لي ازيك يا ابن عبد
انا مش بتكلم جدي بيقول لي رد يا محمد متخفش
انا : كويس يا عمي
عارف: لا قولي يا عارف علطول يا محمد ومش عايزك تخاف نهائي انا عيني عليك من زمان انا عمك متخفش
انا: حاضر
جدي: انا هسبكم مع بعض
وانا: بقول لجدي لا بعيني استني
جدي متخفش يا محمد انا عايزك تتعرف عليه اكتر هو عارف عنك كل حاجه
ومشي جدي وعارف بيقولي انا عايزك تبقا قوي جدا يا محمد انتا داخل علي حاجات عايزه قلبك يكون ميت
انا : حاجات اي يا عارف اللي داخل عليها
عارف: هتعرف كل حاجه بس مش دلوقتي
المهم انا هكون معاك في ظلك ومحدش هيشفني غيرك او يسمعني غيرك
انا : تمام يا عارف بس عايز اعرف مين اللي كان عايز يموتني
عارف : فهيم خالك اللي انت كنت هتموت ابنه في اسوان
انا: عارف انا عايزك تعرف اللي قدامي بيفكر في اي وتقول لي
عارف : دي ساهله بس عايزك تعتبرني صحبك مش عمك ومتخفش مني
انا: يا عم خلاص بقا
عارف: قوم يلا اطلع للناس البره دي اصل جالي صداع ?
انا: عفريت لذيذ اهو?
وخارجت جدي ضحك لي وبيقول اشطا يا ابن عبد
انا : طلعت من المكتب و اتغدينا كلنا وخلصنا طلعت الجنينه وبنادي علي رفعت كبير الحرس وخد الورقه دي ومنفذ اللي فيها
رفعت: خد الورقه وراح المكان اللي باعته ليه جاب ابو الواد اللي ضربته وكان عايز يموتني وجم داخل عليا فهيم ابو الواد وانا بقوله اهلا ي خال اخبارك اي كنت عايز تموت ابن اختك وضربته في راسه
فهيم: ابن اختي مين انا معنديش غير اخت وماتت خلاص
انا: طب واختك نهله مش اختك بردك معتش عارف يتكلم نهائي ضربته قلم في التاني وقع تحت رجلي امي جت بتقولي في اي وبتشوف مين معايه امي اه فهيم اخويا انت بتعمل اي في خالك يا واطي
انا : واطي يا فاجره اخوكي كان عايز يموتني يا مامي ي حلوه عشان ضربة ابنه كان جاي يضربني في اسوان وباعت لي ناس يضربوني ويموتوني يا مامي برا بدل ما اجيبك جنبه وقولت لرفعت حات بناته الاتنين
مريم 23 سنه طيزها كبيره طولها 160سم جسمها شبه مريام فارس
كيان: 30 سنه ودي بقا شبه اين عامر بالضبط طولها166 سم جسمها متقسم وفاجر
عايزهم بس في الفيلا التانيه وحات العرص ده معاهم بردك
انا لبست ونزلت علي الساحل في الفيلا التانيه وجابوه معاهم وبقوله دول عيالك ي uncle رفعت نادي علي فهد وغالي عشان في حفله حلوه علي البنتين دول وقاعد علي كرسي وبتفرج عليهم ورفعت بيقلعهم ملط وانا مستني فهد وغالي عشان الحفله وداخلو علي البنات زي الوحوش انا سيبو مريم دي لي وابوهم هيموت عليهم
راحو لكيان الاتنين فهد وغالي فشخوها جامد من طيزها وكسها
وبقول حاتو مريم لي وبطلع زبي من البنطلون وجبت البت وخليتها تبلع زبي مص وهي مش عارف وبقيت بضرب فيها جامد بلقلم وهي بتعيط وخليتها تمص في زبي ساعه واخنق فيها بزبي ابوها سيبها وانا اعمل اللي انت عايزه طيب هتكتب شركات الاستيراد والتصدير اللي عندك كلها بإسمي ده تأديب ليك بس
خالي : حاضر
انا: يارفعت حات الورق وخليه يوقع علسه وقمت ماسك البت ضارب زبي في كسها فهيم لا لا وبيعيط واهس خايفه اني اقتلها ووساكته وبتعيط بس وانا دقيقه ولقيت ددمم علي زبي قومت قايم ورايح ماسح ددمم بنته فيه ومسحت زبي ومشيت رفعت خلص علي فهيم وعياله او اقولك خلص عليه بس وسيب البنتين ملط في الفيلا كده
رفعت : حاضر ي محمد بيه وانا وببص علي فهيم واضرب بالنار وعياله بيعيطوو
انا خت العربيه وحارس واحد بس وبسوق انا وبقول لنفسي انا اي اللي وصلني لكده ده خالك يا محمد وعياله
دماغي ياعم ده كان عايز يموتك انت الاول عشان ابنه عنده شوية كسور بس
نفسي: متسبش حقك يا محمد ده الصح اللي انت عاملته
عارف : جه انت ارتحت يا محمد كده يعني
انا : اه يا عارف مرتاح كده عارف انت حر يا محمد طب بقولك اي ابوك مات في المستشفي في اسوان
انا: انت بتقول اي
عارف: ابوك مات في المستشفي وكان عايزك
انا: واقف جامد وصالب نفسي كده ومش باين اي زعل عليا لان انا كنت بحبه جدا بس مش بفتكر اي حاجه حلوه منه نهائي وانا بتقطع من جوا علي ابويا وبعيط من جوايا
انا : هما فين يا عارف دلوقت
عارف : عمك عز بيخلص الورق وهيجي علي هنا
جدي بيكلمني انت فين يا محمد ابوك مات
انا: جاي ي جدي سلام ونزلت عندي علي القصر
محمود كلمني وبيقولي البقاء *** يا محمد انت فين
انا: البقاء *** تعاله عايزك عندي بالڤيلا محمود وصل
محمود عايز نعي بجميع الصفحات الاخباريه وجميع القنوات التلفزيونيه والدفنه بكرا والعزا بدبعد بكرا
محمود : حاضر يا محمد
انا: بكلم عمي وبقوله انا جايلك
عمي : لا المساعد بتاعي بيخلص الاوراق وجاي وانا عند جدك بالبيت وقت تيجي
انا: ماشي
وداخلت الڤيلا واخواتي وامي وعماتي وكل القرايب قاعدين وبيعيطو وانا واقف زي الجبل بس بحس اني مكسور مش عارف ليه وداخل المكتب وبفكر علي اللي هيحصل بعد موت ابويا امي داخلت عليا وبتعيط وبتقولي محمد ابوك كان بيحبك اوي اوي ومحبش حد غيرك وانا عامل نفسي مش سامع امي نهائي وافتكرت كريمة اختي وبدمع
انا : لوسمحت اطلعي برا المكتب
وبكلم محمود ها عملت اي
محمود: كل حاجه جاهزه يا محمد تمام
عارف : محمد انا عايزك تستحمل اللي جاي
انا : اي اللي جاي يا عارف هتعرف كل حاجه مش دلوقت
داخل اريح بالغرفه الفون رن عمي عز انا داخل عليك القصر
انا: نازل قدام باب القصر وعمي داخل عليا بالاسعاف
والكل واقف قدام القصر قولت للحراسه نزلو الجثمان
وداخل القصر والكل في عيط وقولت للكل مش عايز صوت نهائي وداخل المكتب انا والجثمان بس وقولت للكل يطلع برا وقاعد قدام ابويا وببص عليه اوي وبعيط وببوسه عمي دخل محمد اجمد كدا انت راجل كده وكبير العيله يا محمد
انا: ده مهما كان ابويا يا عز واخدني وطلعت برا دلوقت عايزك تطلع تنام دلوقت عشان الجنازه بكرا
انا: تمام وطلعت غرفة نادين ونمت في حضنها لحد الصبح
واتحركنا علي جامع بـ 6 اكتوبر والجنازه كانت كبيره جدا حضرها فنانين واعضاء مجلس شعب ورتب بالجيش والشرطه وشخصيات المجتمع وخلصنا الجنازه في ساعتين وخلصنا و طلعنا علي القصر انا وعمي دلوقتي ي محمد هتعمل اي في شركات ابوك والمصانع
انا: هشوف يا عمي وجالي فون بيقولي البقاء *** يا محمد شوف الفيديو اللي جالك علي الايميل بتاعك وشوفت (م) حمايا (م) اللي انا مموته ?
ياتري اي اللي هيحصل في الاحداث القادمه لان محدش هيتوقعها نهائي?
وكده الجزء ده خلص ي شباب عايز اعرف رايكم اكمل علي نفس النظام في الاجزاء الجايه ولا اغير ولو لقيت دعم منكم هنزل الباقي واسف علي التاخير لاني بالمستشفي عامل حادث بإطاليا سلام
بشكر كل اللي بيدعمني شكرا ليكم
جزء جديد من سلسلة روقان الي النهايه
جزء روقان?
الجزء ده هيكون مختلف خالص
من اعلي القمه الي اسفل القاع
الجزء السادس
كنت في مكان بعيد في مستشفي ما في احد محافظات القاهره مستشفي عام
فتحت عيني وكان عندي صداع شديد جدا وبقول انا فين ومش قادر اتكلم
الدكتور جه قعد يهدي في ويقولي اهدي انت لسه فايق
وبيدي لي حقنه
انا: حصل اي ومفيش حد معايه نهائي
الدكتور : انت كنت جاي مضروب ضرب جامد وكنت بتموت بس دخلت في غيبوبه ولسه فايق اهوو الحمد****
انا: عندي صداع جامد اوي يا دكتور
الدكتور: انت اسمك اي طيب
انا: بفتكر والصداع بيزيد جدا مش فاكر يا دكتور
دكتور: طب انت منين
انا: مش عارف والصداع بيموتني
دخل علينا ضابط وبيقول للدكتور ممكن نتكلم معاه يا دكتور
الدكتور : لا لسه فايق دلوقت وصعب تتكلم معاه لان في اشتباه فقدان ذاكره
الضابط: تمام يادكتور هاجي بكرا نتكلم معاه
الدكتور: ارتاح حضرتك دلوقت ومتفكرش في حاجه لان ده هيسبب ليك صداع دلوقت
انا: هوه انا عندي اي يادكتور مش قادر احرك جسمي
الدكتور: شوية كسور في الساق والكتف وكنت مضروب علي دماغك بس دلوقت تمام
انا: نمت مره واحده كده من المهدء والادويه اللي كنت بخدها
الحوار بين شخص والدكتور ?
الشخص: عامل اي يادكتور دلوقت
الدكتور : هوه كويس دلوقت بس عنده فقدان في الذاكره
الشخص: يعني مش هيفتكر اي حاجه دلوقت
الدكتور: مع التدريج هيفتكر يا حاج ده انت كويس انك جبته لينا لان كان بيموت
الشخص: الحمد**** ان **** يقومه بالسلامه
انا عايز ادخل ليه يا دكتور خش بس متتاخرش عنده
انا صحيت لقيت راجل عجوز قاعد جنبي
انا: انت مين
العجوز انا عمك فتحي اللي لقيتك وجبتك علي المستشفي
انا: يعني انت اللي جبتني هنا شكرا ليك يا حاج
فتحي: اه يا بني انت زي ابني والحمدلله انك بقيت كويس
انا: انت لقتني من امته يا حاج
فتحي: من شهر بالضبط وكل يوم كنت باجي اشوفك واطمن عليك
انا: **** يخليك يا حاج هوه انا مليش عيله ولا اب ولا ام
فتحي: محدش جه سال عليك ي بني نهائي انت كنت مرمي في حته مقطوعه وانا مروح بيتي شوفتك وجبتك المستشفي
انا: شكرا يا حاج
الدكتور : جه ازي حضرتك دلوقت اسبوع وهتخرج
انا: اخرج اروح فين لا سبوني لما حد يجي يسأل عليا انا معرفش حد ومش فاكر حاجه
فتحي: متخفش يا بني انت هتيجي تعيش معايا لحد ما نشوف انت منين وابن مين
انا : ي حاج كده هتقل عليك بس انا اللي عايزه من حضرتك تشوف لي شغل اشتغل بعد ما افك الجبس ده ومكان انام فيه بس
الحاج : مش عايزك تفكر في حاجه بس يا بني
الاسبوع عدي وطلعت من المستشفي مع الحاج فتحي علي بيته
كان عماره مكنونه من 8 ادوار
فتحي : اتفضل ي بني تعاله داخلت شقته
هوه كان سنه65 سنه بس مش باين عليه مراته امينه 58 سنه ست محترمه جدا عنده اولاد ريم واسماء عمار
ريم 27 سنه 166سم رفيعه جدا ومعها هندسه و متجوزه
اسماء 19 سنه لسه بتدرس تجاره انجلش دي بقا جسمها متقسم جدا وعندها نمش في الوجه وبيضه جدا
عمار 20 سنه في هندسه خاصه
انا: دخلت مع فتحي اقعد ي بني هنا وكانت الشقه بتاعته كويسه جدا ومودرن وقاعد مراته جت تسام عليا ازيك ي بني ازي صحتك ي بني
انا: الحمد****
اسماء جت السلام عليكم ازي حضرتك واخبار صحتك اي
انا : الحمد****
وفتحي بيتكلم معايه وبيقولي انا هعلن عنك في كل الاخبار وعلي النت
انا: ماشي اللي حضرتك تشوفه
فتحي: او اقولك بلاش اعلن عنك دلوقت عشان لو حد عايز يقتلك احنا منعرفش انت مين اصلا
انا: اللي تشوفه يا حاج
فتحي : انا هسميك السيد يا بني وهتسكن في الدور 5
انا: مش عايز اتقل عليك يا حاج ونبي انا بس شوف لي شغل وانا هتصرف
فتحي: ارتاح بس وفك جبس بتاع ايدك الشمال الاول ونشوف موضوع الشغل ده بعدين وفطار وغدا وعشا عندي هنا انت زي ابني يا سيد
اه وهخلي عمار ابني يشتري ليك لبس
انا: كده كتير ي حاج اوي و**** بتقل عليك
فتحي: انا قولت اي مش عايز اسمع منك الكلام ده
ويلا عشان نتغدي مع بعض يا سيد
انا: جالي صداع جامد ودوخت منه ووقعت علي الانتريه ونمت
فوقت كنت في غرفه ومفيش حد في الغرفه نهائي ودخل عليا عمار ابنهم ازيك يا سيد انا عمار ابن الحاج فتحي
انا: اهلا يا عمار اي حصل طيب عشان انام هنا
عمار: انت صدعت بس ودوخت وابويا تقلك هنا في غرفتي
انا: اه تمام
عمار : ثواني الغدا هجيبه ليك هنا
انا: لالا هتغدي معاكو
عمار : ي بني مش هتقدر
انا: لالا هقدر
وطلعنا بره الاكل جهز واتغدينا وخلصنا غدا وقاعدين مع بعض
الحاج: فتحي تعاله يا بني اما اوريك الشقه اللي هتنام فيها وطلعنا كانت شقه كويسه
وعمار معنانا وبيقولي اعتبرني اخوك والمغرب اذن وبيقولي تعاله نصلي يا سيد
انا: تعبان ومكسر يا عمار انزل انت والحاج وانا هنام
عمار: لا تعاله بس وانا مش عارف اتوضي من الجبس وكده عمار بيسند في وبيغسل لي ايدي المكسوره
وخلصنا وضوء وصلينا بالشقه وانا حسيت براحه كبيره بعد ما صليت وعدي اسبوعين وانا قاعد بالشقه بين الغدا والفطار وعشا ونوم فكيت الجبس وقولت للحاج فتحي عايز اشتغل يا حاج شوف لي شغل
فتحي : شغلك عندي يا سيد انا فاتح معرض اجهزه كهربيه
انت بتعرف في الحسابات
انا: مش عارف الصراحه بعرف ولا اي
فتحي: هعلمك شغل الحسابات ونزلت وركبت معاه العربيه بتاعته اخل علي المعرض وكان زحمه جدا وكله عمال وزباين
انا داخلت وقاعد علي كرسي وفتحي بيتكلم مع مدير الحسابات وبيقوله السيد هيكون معانا بالحسابات وشهر تدريب انا اللي هعلمه يا حمدي ومرتبه هيكون4500
والراتب ده كان الوقت ده عظمه
وانا في يوم في التاني بتعلم وبستجيب جدا
ومره وحده جه لي صداع جامد وبحاول اداري عشان الحاج ميشفنيش وانا تعبان
بس الحاج شفني
الحاج : مالك سيد خير
انا: مفيش يا حاج حاجه وبتوجع من الصداع
الحاج: تعاله اما نروح يا سيد
انا: لا يا حاج انا بقالي اسبوعين بس والشغل كتير
الحاج: يلا بينا نطلع علي البيت
وطلعت علي البيت ووتعبت بالاسانسير قالي تعاله نخش عندي وانا دايخ
انا: مريح علي الانتريه ودايخ جامد
الحاج: بيكلم الدكتور وجه لي
وقال لازم يحصل كده لان هوه بيحاول يفتكر لازم دماغه تعمل كده انا هكتب له العلاج ده ومنشط للذاكره
الحاج: تمام يا دكتور اتفضل
الحاجه: ارتاح يا سيد هنا وانا مش مركز خالص
انا : عايز مايه اشرب
اسماء راحت تجيب المايه وجت وبشرب
الحاج : ارتاح يا سيد هنا النهارده في الغرفه دي
انا: بنام اسماء جايه تاخد الكبايه وبقول ليها عايز الرمود التكيف جبته لي وانا شكرتها ونمت
انا بحلم با احلام غريبه ناس انا عرفهم بس مش فاكر اسميهم ولا هما مين دول بس حاسس اني اعرفهم نمت 3 ساعات اسماء جت تصحيني عشان الغدا كنا المغرب
وبقول ليها حاضر جاي اهو هو عمار فين
اسماء : لسه بالكليه
انا: انتي اخبارك اي بالكليه
اسماء : كويسه وبطلع الاول
اسماء بتتكلم معايه كان اخوها لان بقالي شهريين بالبيت
انا: طب اتجدعني يا اسماء
وبخرج برا عشان اتغدا وفتحي بيقول لمراته شوفتي سيد بيتعلم بسرعه ازاي في الشغل وبقا حلو
الحاجه: السيد واضح عليه ان شاطر
انا: **** يخليكي شكرا ياح انا هنزل المعرض بقيت كويس اهو
الحاج: لا ريح النهارده بقا يا سيد وانزل بكرا
انا: لا يا حاج الشغل كتير اوي **** يبارك
الحاج: خلاص ماشي بس لو تعبت تعاله ارتاح
انا: حاضر
ونزلت المعرض وداخلت وقاعد علي المكتب بتاعي وبخلص حسابات وورق
جه حمدي المحاسب انت بتعمل اي سيد
انا: بخلص شغلي
حمدي هوه ده اختصاصك
انا: اه
حمدي: لا مش اختصاصك قوم شوف الزباين دي
انا: مش شغلي ده
حمدي: وانا بقولك قوم شوفهم
انا: نكلم الحاج ونشوف انا شغلي اي
حمدي: لا خلاص انا بهزر معاك
انا: بشوف الحسابات ومش معبره والحسابات كتير و فيها غلط وقاعد لحد ما نقفل المعرض
واخت االشغل معايا البيت عشان اظبط الدنيا فيه طالع الشقه عمار قابلني وانا طالع اخبارك يا عمار
عمار : سيد حبي اخبارك اي وصحتك عامله اي
انا : الحمد**** احنا هنفضل نتاخر كده 12 وبضحك
عمار: خلاص يا سيكوو بقا
انا: ماشي ي برنس وطلعت الشقه عندي عملت شاي وبشتغل في الدفاتر اللي معايه للصبح اكتشفت ان في غلط في 140 الف جنيه مش موجودين بالدفاتر دول
نزلت الصبح علي الفطار وسلمت عليهم وبقول للحاج فتحي عيزك لوسمحت قالي تعاله افطر الاول
انا: لوسمحت يا حاج دقيقه لا مش هينفع ودخلنا المكتب وشرحت له كل حاجه
فتحي: اه يا حمدي يا حرامي هسجنك اصبر عليا
انا،: انت عايز راي يا حاج مشيه بس لكن سجن لا
فتحي: انت شايف كده يا سيد
انا: اه
فتحي: بقولك اي تعاله نفطر بس وننزل مع بعض المعرض
طلعت معاه وفطرنا ونزلنا المعرض والحاج رفد حمدي وواجه بالاوراق طبعا معرفش يتكلم نهائي وفعد يعيط للحاج وبردك مشي
فتحي: انت بتتعلم الشغل علطول يا سيد وانت دلوقت هتبقا المحاسب المالي للمعرض
انا: **** يخليك يا حاج تسلم ده كفايه اللي انت عامله معايا
الحاج: مش عايزك تقول كده ده انت ابني
الفون بتاعي رن وكان عمار ابن فتحي
انا: اللو يا عمار
عمار : لو انت جنب ابويا اطلع برا او كلمني بعيد عنه
انا: طلعت برا وبقول اللو كده سامع عايز اي ي بني انا مش جنب ابوك اهو ترغي
عمار: انا في مصيبه يا سيد ومش عارف اعمل اي
انا : مصيبة اي طيب قول
عمار: عايز اقبلك مش هينفع في الفون قابلني في اي حته تعاله البيت وانا هقبلك في شقتك
انا: ماشي جاي وخلصت المكالمه وقولت للحاج انا نسيت حاجه بالبيت هجبها واجي
ومشيت وطلعت علي البيت
انا قبلت عمار خير يا بني ارغي
عمار: انا غلط يا سيد ومش عارف اعمل اي
غلط ازاي يعني
عمار: نمت مع ينت والبنت حامل دلوقت
انا: انت بتقولي اي يلا
عمار : اه و**** اللي حصل كده
انا: مين دي يا بني
عمار : اخت صاحبة اختي اسماء
انا: ازاي كده يعني انت لسه صغير وابوك رجل محترم يا غبي
عمار: اللي حصل بقا يا سيد ونبي ساعدني
انا : مش عارف يلا عشان راجع المعرض
روحت المعرض للحاج واشتغلت ونزل بضاعه وجرتها بالمصروفات
فتحي: يلا يا سيد عشان نتغدا
انا: حاضر يا حاج ثواني هخلص اهوو
روحنا وداخلنا البيت وقاعد في الارج لقيت اسماء وصلت من الكليه
انا: لوسمحت يا اسماء عايزك
اسماء: حاضر يا سيد هغير بس واجيلك
انا: ماشي
فتحي : جه وقال سيد في حاجه انا كنت عايزك في حاج
انا: اتفضل يا حاج
فتحي: دلوقت انت معايا بقالك 3 شهور وبتخاف علي شغلي وعلي اهل بيتي كمان بس في حاجه دلوقت
انا: اتفضل يا حاج
فتحي: عايزك تتجوز ومتقولش لا انا متكفل بكل حاجه انت ابني يا سيد وهتتجوز كمان في الشقه اللي انت فيها
انا:تسلم يا حاج انا عايز ادور علي اهلي لان انا بتخيل حاجات حصلت لي وبحاول افتكرها يا حاج انت عملت معايا جميل وانا بحاول ارده ليك
فتحي: عايز تمشي وتسبني يا سيد ده انا معتبرك ابني
انا : عارف يا حاج فتحي بس كفايه عليك كده انا كنت عايزك في حاجه يا حاج بس عايزك تسمع مني بكل هدوء
فتحي: خير يا بني
دلوقت ابنك عمار غلط مع واحده وهي حامل دلوقت وعايزين حل بس عشان خاطري اهدا يا حاج
فتحي : انت بتقول اي ابني عمار ازاي وامته ومين دي
انا: اخت صاحبة اسماء بس اهدي كده في الاول
عايزين نلم الموضوع كده
فتحي: ولا يا عماااااار انت يلا
عمار جه جري علطول وخايف ايوه يا حاج
اي اللي انت عاملته ده يا سافل وقايم يضرب في
انا: يا حاج اهدي ومسكته قبل مايضربه اهدي بس كل مشكله وليها حل ده ابنك وفي فترة شباب زقني
قال يا سيد ده عيل مترباش وسافل كمان
انا : اهدي بس دلوقت اللي حصل حصل احنت نجوزهم
وباقصي سرعه كمان
فتحي: ده لسه عيل هيصرف عليها منين وازاي طيب
انا: البركه فيك يا حاج
اقعد كده يا عمار دلوقت احنا هنجوزهم وخلاص ولا انت عندك راي تاني يا عمار
فتحي : راي مين يا سيد ده واد غبي هيتجوزها غصب عنه
عمار : اللي انتو عايزينه حاضر
انا: مش هنتغدا بقا ولا اي ده انا شامم الريحه فظيعه ??
فتحي: يلا يا سيد عشان تلحق تروح المشوار ده
انا: ماشي بس مشوار اي
فتحي: المشوار اللي قايلك عليه
انا: اه افتكرت ماشي
و بنتغدا
البواب كلم فتحي ي حاج في حد عايزك
فتحي : مين ده
البواب: بيقولي مش هايعرفني
طيب داخله المكتب اللي تحت وانا نص ساعه وهنزل له
الشاب اللي مع البواب لا هقبله دلوقت حالا
ونزل كمية جاردات كتيره وطلعو علي العماره للحاج فتحي
وكانت المفاجئه نتقابل الجزء السابع
الجزء ده انا عارف انه صغير بس انا بالمستشفي عامل حادثه
اخباركم اي يا احلي شباب بصراحه انا شوفت كومنتات كتير جدا وجميله وناس بتكلمني علي البرايڤت بتطمن عليا وانا سعيد جدا بيها وبيكم??
انا شوفت الحب من ناس كتير جدا مشفتهمش من حد قريب مني فعلا بشكركم كلكم
انا شوفت اسبوعين بعد الحادث اللي اتعرضت ليه كان اصعب ايام حياتي انا بكتب بعد الافاقه علطول من العمليه مع ان Dr محظرني اني مفتكرش حاجه نهائي لان هتعب
بس لازم اكمل وعايز اعرف رايكم بالجزء ده بالذات
الجزء ده 60٪ احداث حقيقيه 40٪ اضافات الكاتب
الجزء السابع
وقفنا الجزء اللي فات دخول شخص مع البودي جاردات العماره بتاع الحاج فتحي وكانت المفاجئه
الحاج فتحي قام وفتح الباب
.............
الحوار بين الشخص والحاج فتحي
.............
فتحي: انت مين وازاي البواب يطلعك لحد هنا
الشخص : اسف للازعاج انا عايز اقابل الشخص الشاب اللي هنا
فتحي: شخص مين وانت مين وعايز اي بالضبط
الشخص: انا قولت عايز اللي هنا اللي انت مقعده معاك
فتحي: مفيش حد هنا غير عيلتي وبس ولو سمحت اتفضل بدل ما ابلغ البوليس
الشخص : يا حاج انا مش عايز اسبب مشاكل نهائي
فتحي : لا اتفضل امشي بهدوء
الحوار بيني وبين الشخص
الشخص : دخل مع البودي جاردات وكنا قاعدين كلنا نتغداا
شافني وقام وخدني بالحضن وبيعيط
انا: انت مين حضرتك
الشخص: انت مش عارفني وبيدمع
انا: لا حضرتك انت مين وعايز اي بالضبط
فتحي: دخل وجاب مسدس
انا: اهدي يا حاج فتحي بس وهنعرف كل حاجه دلوقت
الشخص : انا محمود صحبك وعشرة عمرك يا محمد ي حبيبي
انا: محمود مين وصحبي اي ومحمد مين انا سيد حضرتك
محمود: بيدمع وبيقولي للدرجه دي حصل ليك كل ده وانا بعيد عنك
انا: انت صحبي يعني وتعرف عيلتي مين حضرتك وهوب وسمعت ضرب نار ووجع بكتفي ووقعت
محمود : بسرعه علي المستشفي بسرعه
فتحي: جه يجري عليا هوه وبنته بسرعه وبنته اخدتني في حضنها وانا استغربت جدا انها عملت كده قصاد ابوها وجسمي بقا ساقع مره واحده واغمي عليا
وروحنا علي المستشفي جري وانا بفوق كنت في مستشفي نضيفه جدا وراقيه ومفيش حد معايه غير محمود بس وقاعد جنبي
انا : حصل اي وعندي صداع جامد وبفتكر حاجات بسيطه زي خيالات كده
محمود: محمد صحبي واخويا وحبيبي اخبارك اي يا حبيبي انت كويس وبيدمع
انا: انت مين اه تعبان
محمود: دكتور بسرعه وبيجري
Dr : وصل اهدي حضرتك هوه كويس دلوقت بعد ما خرجنا الطلقه من كتفه بس هوه عنده صداع مؤقت لان عنده فقدان مؤقت للذاكره كل ما يفتكر حاجه حتي لو بسيطه هيجي له صداع جامد
محمود : والحل يا دكتور هنكتب له ادويه تساعد العقل علي العوده بس من غير الم حمدالاه علي السلامه يا محمد بيه
انا: يعني اي هفضل كده
Dr: حضرتك لا هنبداء مرحلة العلاج من دلوقت انت كان جسمك منهك يا فندم
انا : ا. محمود يعني انت صحبي وانا اي اللي يخليني اتأكد انك صحبي
محمود : بيطلع الفون وبيوريني صور كتير وبيضحك وبيحكي لي كل صوره لحد ما وصل لصوره انا وتلت بنات وهوه
انا: مين دول وفي خيالات قدامي
محمود : انت اسمك محمد عبد المقصود ملياردير وليك شركات في كل مكان بالعالم يا حبيبي ومتجوز اتنين يا حبي ومرتاتك حوامل ي محمد وانت من عيلة عبد المقصود وعندك اخوات بنات وام وبيحكي لي كل حاجه
وانا الصداع ماسك في بوجع رهيب
انا: يعني انا لي عيله واصحاب ااهو امال اي اللي حصل معايا كده
محمود : هقولك علي كل حاجه يا محمد بس اهدي دلوقت ده انا ما صدقت لقيتك يا حبيبي
انا: اوعا تكون عملت حاجه في الحاج فتحي ي محمود
محمود: هوه تحت الحراصه يا محمد في بيته ومعملتش معاه اي حاجه
انا : الراجل ده وقف جنبي وهوه اللي انقذني وانا مرمي في الارض وبطلع في الروح الراجل ده دخلني بيته وخلاني واحد منه الراجل ده شغلني معاه وكان بيعتبرني ابنه مع اني غريب عنه الراجل ده كان بيعملني اني ابنه ومراته نفس الكلام
محمود: حاضر يا حبيبي انا عارف كل ده اصلا انا لما عرفت انك في المكان ده عرفت عنه كل حاجه ي حبي
انا: عايز اعرف كل حاجه عني يا محمود ساعدني بس اني ارجع للذاكره
محمود: من غير ما تقول يا محمد انت اخويا اللي مجبتوش امي
انا هسيبك ترتاح بس دلوقت وانا جنبك اهو بالغرفه التانيه
محمود خرج وقال للحراسه لوشوفت واحد اتحرك من المكان ده هخلص عليكم كلكم
الحراسه: حاضر يا فندم
انا: عايز انام ومش عارف انام نهائي من الصداع اللي موجود بدماغي
ونايم علي السرير بحاول انام مش عارف انا نمت ولا لا
دخل عليا واحده انا حاسس ان انا عارفها كويس جدا بس مش فاكرها بردك
داخلت حضنتني وانا مش عارف مين دي
البنت: نستني يا محمد خالص ومعتش بتسأل في ولا تعبرني ونسيت انك حبيبي وابني واخويا
انا: و**** العظيم انا مش فاكر انا مين اصلا
البنت: وحشتني يا حبيبي انا كريمة اختك وبتضحك
انا: كريمة مين انا بسمع الاسم وقلبي اتحرك من مكانه مش عارف ليه وجالي صداع جامد وقعت علي الارض من الصداع
كريمة وجت تقعد جنبي علي الارض واخدتني في حضني وتقولي كده نسيت اختك يا محمد اختك
حببتك وبتحضن في جامد جدا ومره واحد قامت حاطه اديها علي راسي
انا: مره واحده بقول كريمة حببتي وحضنتها وببوس فيها كتير وبقول ليها وحشاني يا روحي وبعيط مشيتي وسبتيني ليه يا قلبي
كريمة : امر *** يا حبيبي ملناش فيه حاجه يا حبيبي
كريمة : انا عارفه انك انت قوي وهترجع اقوي من الاول يا حبيبي بس عايزاك تاخد بالك من نفسك جدا وتقرب من **** يا حبيبي جدا
ورايح امسكها واقول ليها اللي في نفسي لقيتني في الغرفه مفتح عيني وبدمع بس
انا: كريمة انتي فين وعندي صداع هيموتني فعلا
وبزعق في الغرفه وصل لي عندي الدكتور ومحمود كمان
والدكتور بيهدي في وبيقولي اهدي يا محمد بيه وبيديني حقنه
محمود : هوه هيفضل كده يا دكتور
دكتور: كل ما يفتكر حاجه هيفضل كده بس احنا هنمشي
بالمسكن لمدة شهر وبس
محمود : تمام يا دكتور
انا: محمود تعاله عارفني كل حاجه كده
محمود : حاضر يا محمد بس ارتاح دلوقت
انا : كده كده مش برتاح تعاله بس انا كريمة جات لي
محمود : اي ده انت افتكرت ولا اي ومبسوط جدا
انا: لا ياعم انا افتكرت حاجات بسيطه تعاله بس ساعدني
محمود : حاضر
انا: بقولك اي انا عايز اعرف مين اللي خلاني كده وعايز اعرف انت وصلت لي ازاي
محمود: حاضر
فلاش باك علي حديث محمود
انا: كنت معاك بالقصر انا وانت وعمك وبعد جنازة والدك
عز: دلوقت يا محمد ابوك مات هتعمل اي بالشركات والمصانع
انا: و**** يا عمي كل حاجه هتفضل شغاله ومفيش حاجه هتتغير باذن ****
عز: لو عايز اي مساعده انا معاك علطول يا حبيبي
انا: طبعا يا عمي لو احتاجة حاجه هقول لحضرتك
عز: انا طبعا مليش الحق اني اقولك هتعمل اي يا محمد بس عايز اطمن بس
انا: متقولش كده يا عمي انت في مقام والدي
المهم يا جماعه عايزين بس العزا بكرا يكون حاجه كبيره جدا لان انتو شفتو الدفنه كانت ازاي
عمي: احنا عيلة عبد المقصود طول عمرنا كبار يا حبيبي
**** يرحم ابوك ويغفر له
انا جالي مكالمه وحد بيقولي البقاء ***
مين : حبيبك (م)
انا هي ناقصه هزار في الوقت ده وقفلت وجالي رساله علي الايميل بفيديو لــ (م)
انا: بضحك وبقول انا بحب اللعب ده وبضحك علي (م) الميت
محمود : في اي مالك مفيش
عز: خير يا محمد حصل اي
انا: مفيش حاجه محمود الطباخين شغالين ولا الدنيا اي
محمود : مش عايزك تقلق نهائي كل حاجه تمام يا غالي
انا: تعاله عايز اروح الشركه دلوقت
محمود : ماشي يلا وروحنا و داخلنا الشركه والكل وقف وعزاك في والدك
السكرتيره روان البقاء *** يا محمد بيه
انا: تعالي ياروان اعملي مساچ لي
وبتكلم مع محمود دخل علينا سامي عبد المفتاح مدير امن الشركات
انا: في حاجه يا سامي
سامي: محمد بيه انا عايزك في حاجه وعارف ان ده مش وقته في الظروف دي
انا: اتفضل اتكلم
سامي: دلوقت انا عرفت إن هيحصل هجوم علي شركات والد حضرتك
انا: انت بتقول اي اعمل كل اللي انت عايزه في شركاتي كلها بشركات والدي عايز جيش حراسه علي كل حاجه
سامي: حاضر يا فندم مش عايزك يكون عند حضرتك قلق نهائي
انا: عايزك تعرف مين اللي هيعمل كده يا سامي وبسرعه
سامي: حاضر يا فندم
انا: كده اللعب احلو اوي
محمود: انت بتكلم مين يا محمد سامي خرج مين عارف ده
انا: مفيش يا محمود اندمجت بس
وقولت انا نازل رايح مشوار يا محمود
وانت نزلت وبعد كده قولت للحراسه اللي معاك انا همشي لوحدي وبعد كده انت اختفيت نهائي يوم اتنين تلاته اربعه
وانا قالب الدنيا عليك والبيت عندك مفيش نوم مرتاتك واخواتك وامك
وعمك عز قالب الدنيا بردك ومره واحده جه وقال محمود صحبك مات وبيعيط
انا بتقول اي انت هتستهبل ولا اي ولا هنشتغل بعض
ومرتاتك وقعو من الصدمه وداخلو المستشفي من الصدمه وامك كمان في غيبوبه
انا لعمك انت عرفت منين وبعيط
عز: حد كلمني وعرفت وملوش اثر نهائي يا محمود
مش عارفين ادفن ولا في النيل ولا في البحر ولا فين
لحد ما عرفت اخلع من عمك من غير ما ياخد باله وادخلت الغرفه اللي انت قايل لي عليها ممتخلهاش الا لما اختفي
وداخلت لقيت اجهزه كتير وشاشات كتير كمان وكل جزء مكتوب عليه اسم واتنين قاعدين علي الاجهزه دي
اول ما داخلت رفعو السلاح في وشي علطول وبيقولو لي انت مين وداخلت هنا ازاي
انا: محمود صاحب محمد بيه
ارجاله : اه تمام هوه كان قايل لي ان لوحصل له حاجه انت هتيجي لينا
انا: عايز اعرف اي اللي حصل شوفتك وانت راكب عربيتك و وقفت في مكان معين فاضي في الصحرا
انا قولت للرجاله انا هروح المكان ده وعايزكم ترجعو كل المقربين من محمد حتي انا
وروحت مكان العربيه ولقيتها فاضيه وعليها اثار ددمم
واخت العربيه و الجارد خدها..
وراجع حزين وبعيط عليك..
ورجعت ليهم وقالو لي احنا عرفنا الشخص اللي كان مراقب محمد بيه
وطلع اللي كنت متوقع انه يكون هوه ابن خالك اللي انت موته
انا استنا يا محمود هوه انا قتلت خالي كمان..
محمود : اه قتلته عشان كان عايز يموتك يا بني
طب اخلص لان انت لكاك اوي ي بني هتفضل طول عمرك كده ???
اه وبيكمل استنا ازاي عرفت اني طول عمري كده انت افتكرت ولا اي ? وقان ناطط في حضني وبيضحك
انا حاسب بس كده عشان دراعي اه ?? غبي بردك لسه زي ما انت بردك ?
محمود : و**** ما مكمل يا عم بتقول عليا لكاك ماشي ?
انا مش عايزك تكمل ي حبي خلاص انا عرفت كل حاجه من اول ما قولت ابن خالك عايزك دلوقتي متقولش لحد اني عايش ولا اي شيئ
عايزك بس تعمل لي شوية حاجات انك تشتري ارض كبيره جدا وتعمل عليها مصنع ومعرض كبير جدا من الاجهزه الكهربائيه وتكتبهم باسم الحاج فتحي
محمود : حاضر يا محمد هتعمل اي مع ابن خالك ده
انا: اطلع بس من المستشفي دي ونشوف الحوار ده
المهم مش عايزك تعرف فتحي ان رجع لي الذاكره
محمود : ماشي حاضر
انا: اخبار الشغل اي
محمود : كل حاجه تمام الشغل كله ماشي حتي شركات ولدك برده شغاله انا بتابعها بردك ود
طيب عايز تشتري اكبر قدر من الاراضي الزراعيه
وتشتري 5000 تلاف راس مواشي لباني
وعايزك تقول لجدي اني عايزه بردك بس تقوله يا محمود بس واحده واحده هوه اصلا عامل اي دلوقت
من ساعت معرف انك موت وهوه شبه ميت
انا: يا حبيبي يا جدي
محمود: محمد انت عايزني اشتري كل ده ليه قولي عايز تعمل اي بس
انا: اسمع بس احنا هنشتغل في مجال الاغذيه
محمود: كفايه علينا يا محمد مجال المقاولات والبترول والادويه
انا : اسمع بس كلامي يا محمود اعمل اللي بقولك عليه
محمود : طيب حاضر انا هقوم اروح لجدك هوه قاعد عندك بالقصر اصلا
انا : تمام
محمود مشي وعارف وصل بالسلامه
حمد**** علي السلامه يا عارف ياه انت فين بقالك مده كده
عارف : عايزني اجيلك وانت مش عارف انت مين اصلا وارعبك
انا: لا طبعا يا عمي كده تمام اوي
عارف: مستعد للي جاي يا محمد وعلي اللي في دماغك
انا: انت عارف يا ي عمي ان طول عمري لوحدي وابويا وامي مش معايا اصلا وعارف كمان اني مش بخاف ولا بعتمد علي حد وانا داخل 24 سنه ومتجوز اتنين وواحداه حامل وواحده اكبر مني تقولي هقدر علي اللي جاي انا عديت علي حاجات كتير جدا ولسه اللي جاي اكتر
عارف: طول ما انا معاك مش عايزك تقلقك انت اصلا من اول ما وعيت علي الدنيا وانت في المستشفي يا بني
اه خلي بالك مراتك التانيه حامل في تؤام..
انا: مين هدي وبضحك ايوه كده انا بفرح جدا لما بسمع ان حد حامل من مرتاتي انا عايز اعمل ابراطوريه ?
جدي جه جري وحضني وانا مضروب وبتوجع جامد من كتفي محمد حبيبي كده تخضني عليك بس انا عارف عنك كل حاجه وكل اخبارك
انا: انت هتقولي امال شكلك تعبان ليه كده مالك يا جدي ولا لما عرفة اني موت ومش هرجع انا 80 روح يا جدي
جدي : انت هتشتغلني يلا ولا اي ده انا عارف اول واحد عن كل اللي حصلك ولا اجبلك عارف وام عارف ??
انا طبعا مجبتش سيره لحد نهائي بس صعبانين عليا اوي مرتاتك دول تعبانين من ساعت ما جه خبر موتك
انا: كل حاجه بمعاد ياجدي بس دلوقت مش عايز حد يعرف اني عايش نهائي لحد مخلص اللي في دماغي انا
يا جدي انا هخش في مجال الاغذيه يا جدي وهقلب الدنيا بيه
جدي: بتقول اي انا نمبر وان في السوف الاغذيه بس عشانك انت تبقا نمبر وان وانا التاني يا حبيبي خلاص تعاله خد الاراضي بتاعتي ومزارعي وشركاتي في الاغذيه
انا: لالا يا جدي **** يخليك لي يا جدي انا هعمل كل حاجه لوحدي وهبدأ من الاول
جدي: **** معاك وانا هكون معاك لو عايز حاجه
انا: تسلم يا جدي عارف
انا : اخبار امي اي يا جدي واخواتي
جدي : امك جنبك بالغرفه في غيبوبه من ساعت ماعرفة انك موت واخواتك كويسين بس في حاجه الورث يا محمد اختك الصغيره دي فظيعه بعد ما ابوك مات وهي عايزه الورث وانا قولت كلمتي ان الورث مش بيروح لبنات
انا: نعم بتقول وعملت نفسي مش سامع عن الورث عشان مش عايزه يتكلم علي الورث
انا: اي امي انت عارف يا جدي اني زعلان علي امي مع ان مشفتش منها حنان الام بس زعلان جدا عليها
انا : بنادي علي محمود يا محمود انت مقولتش ليه ان امي هنا تعبانه
محمود: انت تعبان يا محمد ومردتش اقولك هتتعب زياده
وقايم اشوفها جدي بيقولي محمد انت تعبان مش هينفع كده نهائي
انا: هشوفها يعني هشوفها يا جدي
محمود جه يسندني وبقوم لامي وبشوفها من ورا الازاز بتاع الغرفه وبدمع وماسك نفسي وعايز ادخل ليها ومش هينفع طبعا
محمود: تعاله بس ندخل غرفتك وروحت معاه وداخلنا الغرفه بتاعتي والدكتور جه ازيك يا عامل اي
جدي: ازيك ي بني اخبارك اي طمني علي محمد هوه بقا كويس يومين تلاته ويخرج
جدي طب تمام **** يبارك فيك ي بني
انا: محمود عايز تعمل اللي قولت عليها من بكرا
محمود : اعتبره حصل يا محمد
انا طلعت من المستشفي بعد 3 ايام وطبعا كتفي لسه هفكه بعد اسبوعين
انا طلعت علي شقتي القديمه فكرينها وكلمت محمود جالي وقالي دلوقت الاراضي اشتريتها والمزارع الابقار كمان والمصانع كمان عملتها مع الاراضي فاضل بس انت ادي اشارة البدء
انا: ابدأ يا محمود انت مشغل كام عامل في الارض والمصانع
محمود: داخلين في 8 الاف عامل يا محمد
انا: تمام انا عايز اعل جوده يا محمد مصانع محمد عبد المقصود ويبقا عليها اسمنا شركتنا الام وعايز كمان يكون في تامين علي العمال وراتب كويس وعايز مكافأة كويسه
كمان وعايز جوده عاليه كمان وتسويق يا محمود
محمود: انت مشغل عويل ولا اي ده شغلنا وانتا عرفني
انا: عارف يا حبيبي بس انا بحب ادي كل حاجه حقها كويس جدا وانت عارف كده لكن انت مش عويل ان اخويا و**** العظيم
محمود : وانت اكتر من صحبي يا محمد و**** العظيم
انا: عارف يا حبيبي
اه انت هيبقا معاك حراسه اكتر من الاول بكتير وهيكونو لزقين في طيزك ومش عايز كلام..
انا : لزقين في طيزي اي انت عيزني اقلب شاذ زيك ولا اي ??
محمود : تعرف عني كده بدل ما قوم وانيكك ي طيز انت المهم شركة المقاولات في حد كلمنا من الشرطه وعايز يقبلك
انا: ليه عملتو اي يا خولات انتو هتلبسني في حيطه ولا اي??
محمود: عايزين نعمل ليهم شغل يا عرص انت صدق انا غلطان اني شغال مع واحد زيك انا هسيبك تحتاس بقا بس نسبتي ماشيه بردك ?
انا: امشي الشغل بزبي وانت عارف كده يا خول ?
المهم دلوقت حدد ليهم مقابله بعد ما افك كتفي يا حبي
محمود : ماشي اه شوف كليتك بقا امتحانك بكرا ي فاشل
انا: بكرا تماام وكلمت حمايا وبقوله انا محمد جوز بنتك
هوه استغرب لانه عارف اني ميت انا مش عايزك تستغرب يا دكتور انا عايش بس مش عايز حد يعرف دلوقت يا عمي ياريت متعرفش حد ولا حتي بنتك
حمايه : حاضر ي بني مش عايزك تقلق انا حبيتك من كلام بنتي عليك لي ولامها **** يبارك فيك
انا : تسلم يا عمي دلوقت انا امتحاني بكرا ولسه هتكلم
حمايا: مش عايزك تقلقك خالص من الموضوع ده يا بني
انا: تمام يا عمي وقفلت معاه
وبقول لمحمود انا زبي وجعني وواقف مره واحده ومش عارف في اي
محمود : عايز تنيك ولا اي في اي
وانا: مش عارف في اي وكأن حد بيضغط عليه جامد كده
اه اه مش قادر
محمود جه وقف قدامي وبيفك البنطلون لي لاقي زبي واقف جدا واحمر وكان حد كان بيضغط عليه وبضاني حمرا بردك كان حد كان بيمص فيه
محمود : مالك في اي وقالي اقعد كده شويه هوي الدنيا عندك كده وانا همشي هروح
انا : تمام يا محمود ماشي وبردك تعبان من زبي ومش قادر مسكته وادعك في برد مفيش فايد
انا : يا عارف ومش بيرد ولا بيجي يا عارف انت فين
انا طلعت اجري وبدخل الحمام وبقد بالبانيو عشان ارتاح
وفعلا ارتحت ومش عارف في اي بالضبط اول مره يحصل لي كده
كنا الساعه 10 بليل والباب خبط وكان الحاج فتحي
انا: اه ازيك يا حاج فتحي اخبارك اي
وفتحي خدني بالحضن وبيعيط انا اسف يا بني علي اللي عملته فيك مكنش قصدي و****
انا: محصلش حاجه ي حاج انا عارف انك كنت خايف علينا
فتحي: اي اللي انت عملته ده يا ي سيد قصدي يا محمد
ده كتير اوي ي بني صحبك قالي علي كل حاجه
انا: ولا كتير ولا حاجه كله ي عم الحاج كفايه اللي انت عملته معايه
فتحي: انا معملتش حاجه و**** ده انت عرفتني علي الحرامي اللي كان معايه
انا: كل خير الحمد**** المهم عمار تشوف مشكلته وتخلصه منها وعايز لما يخلص يجي يشتغل معايا
فتحي : لا خلاص انا هجوزه ليها يا بني غلطه ولازم تتصلح
انا: بقولك اي متقولش غلطه عشان نفسية البنت دي هتبقا مرات ابنك يا حاج
فتحي: كلامك صح يا بني **** معاك واسمحلي ابقا اجي اطمن عليك كل شويه
انا: انت بتقول اي انت تيجي في اي وقت ده انا اللي هاجي عندك كل شويه بس بلدكم بعيده بس عشانك انت والحاجه هاجي ?
فتحي : انا هستاذن انا بقا يا بني لان مشورنا طويل
انا: اتفضل يا حاج شرفتني وبوصله احد الباب شوفت
ملكة جمال طالعه من الشقه اللي قدامي بس قولت مش وقته
بقينا الساعه 1 بليل وانا عايز انام ونمت فعلا وجه لي بالحلم ابويا
الحلم مع ابويا
كان ماشي في منطقه غريبه وانا معاه وبيقولي انا اسف يا محمد سامحني يا بني وبيحضن في
انا: اسمحك علي اي ده انت عملت في كتير وبدمع بس و**** وحشني
ابويا: انا عارف ان مكنتش اب مثالي بس هتعرف كل حاجه و**** بعديين
انا: حضنته وبعيط وبقوله انا اسف يابا علي اللي عملته معاك وسجنتك
ابويا : اوعا تقول اسف دي لحد تاني انا عايزك قوي مش ضعيف يا محمد
انا: انت تعرف عني كده اكيد عرفت بكل اللي انا عملته قبل كا تموت يا حاج
ومره واحد صحيت وكان جنبي عارف واتخضيت
انا: احا انت عايز تموتني ولا اي وانت بتختفي بتروح فين يا عمي انتا
عارف بيضحك وبيقولي اجمد كده مش ابوك قالك كده بردك
انا: انت كمان كنت موجود هناك انت اي يا اخي عفريت ??
اه انا عايز اعرف اي حصل في زبي يا عارف
عارف: ده تشنج انتا داخل علي شهريين وانت مجتش جنبه نهائي
انا : ماشي وبمسك الموبايل وبكلم محمود كنا الساعه 8 الصبح
عارف : بلاش يا محمد تكلم محمود
انا: ليه ياعم انا لازم ارخم عليه وعايزه في شغل
عارف :طب بلاش دلوقت يا محمد
انا: بقولك اي في اي كده انت خوفتني في اي
عارف: محمد محمود عامل حادثه
انا: انت بتقول اي ده قالي انا هروح انام لان تعبان
عارف : وهوه طالع علي الطريق طلع عليه 4 عربيات نقل كبير هوه والحراسه بتاعته واتقلب منهم
انا: بقوم وبلبس وبجري وبقوله هوه فين يا عارف وبجري
عارف: هوه بالمستشفي بتاعتك وفي غيبوبه وكله مكسر وعنده نزيف في المخ
انا: بطلع من باب العماره لقيت عربيات كتير حراسه لي وبركب عربيتي السواق قالي لا يا فندم مش هتعرف تسوق كتفك
ركبت ورا وكنت ماشي بموكب اكني وزير ولا حاجه بس دي اوامر محمود اخويا مش صحبي
وصلت المستشفي وبجري ومراته واقفه قدام الغرفه بتاع الانعاش ومصدومه اني عايش وبتعيط ولقيت د. محمود جوز اختي وبردك هوه مصدوم
انا : ل.د محمود ماله يا دكتور
د. جوز اختي: مش عارف يتكلم ومصدوم
انا: مش وقته خالص محمود ماله
د. ادعيله يا محمد عنده نزيف في المخ وفي غيبوبه احنا عملنا اللي علينا
انا عايز ادخله يا دكتور
د. تعاله بس عايزك يا محمد
انا . مش وقته الكلام ده
وداخلت له وشوفته نايم جثه ومتركب له اجهزه
انا: وحياتك يا محمود لاجيب اللي عمل فيك كده وهيروح قصادك الف يا اخويا بس فوق انت الاول بس وبمسك ايده وبطبطب عليها وبخرج برا
محمود جوز اختي انت ازاي عايش يا محمد وكنت فين واي حصل احنا مش فاهمين حاجه ي بني
انا: هترف كل حاجه بعديين يا محمود ومش عايز حد يعرف اني عايش تمام
ومشيت وكان عارف معايا دلوقت عايز اعرف مين اللي عمل كده
عارف : ابن خالك يا محمد
انا: تمام ده كده الحساب تقل اوي اوي
اخت الحراسه بتاعتي وطلعت علي الفيلا بتاع ابن خالي
وداخل الفيلا والحراسه اللي عليها اتصفو كلهم وهوه قاعد بمكتبه وبيضحك
هوه: اهلا يا محمد انا كنت مستنيك يا برنس
انا: كويس انك مستنيني يا بيه استقبل بقا اللي هيحصل
هوه : بيضحك وبارد كده في نفسه شبه ابوه البارد وبيقولي جاي تموتني زي ابويا
انا: اه امال جاي اطمن عليك انا كنت سيبك لما اجيبك بمزاجي لكن انت مستعحل علي موتك بقا
الولا: ولا تعرف تعمل حاجه يلا انت جبان وقمت موجه المسدس عليه وهضربه لقيت صوت بيتكلم من ورايا
امي: لا يا محمد بلاش تقتله يا محمد بلاش
انا: مستغرب لان هي كانت بالمستشفي في غيبوبه
اهلا يعني انتي مش عايزه اقتله ولما كان هيموتني كان حلو ولما كان عايز يموت محمود كده حلوه
انا : طب اهوه وضربته في دماغه ومشيت
امي : لقيتها بتجري عليه وبتقولي حمار انت مش فاهم حاجه
انا: اشبعي بيه ولما تدفنيه ابقي تعالي علي القصر او اقولك شوفي ليكي حته تانيه تعيشي فيها لانك كده انتهيتي بالنسبه لي
?? كده الحكايه لسه مخلصتش ده كده بتبتدي وانا مش عارف ليه كل اللي انا فيه ده ليه??
وطلعت علي القصر عندي وداخلت جوه الكل جالي وفي حالة زهول من الصدمه اني عايش من اول اخواتي هدير ومنار ومرتاتي نادين وهدي طلعو جري عليا وبيتشعلقو في رقبتي وانا تعبان من كتفي
محمد انت عايش وبيمسكو كل حته في جسمي ومش مصدقيين اني لسه عايش وبيحضنو في كل حته في جسمي
واخواتي كمان و اول مره احس اني اخوهم وبالذات منار
واحضان وعيط
انا : خلاص بقا وبضحك اي ي جماعه وحضنت كل واحده فيهم و**** انا كويس اهووو وبضحك يا جماعه انا تمام
واخدوني قعدوني في التراس ونادين بتعيط وبتبص لي جامد وكاني انا هموت ومش راجع تاني قولت لها تعالي هنا في حضني وانتي يا هدي تعالي علي حجري
واخواتي بيبصو لي وبيضحكو من المنظر
انا: في حاجه ولا اي دول وحشني دول وانتم كمان وحشني اوي
منار: الحمد**** انك عايش البيت مكنش ليه روح من غيرك و**** يا محمد
انا: بضحك بجد يا منار من قلبك الكلام ده
منار: قامت وحضنتي من رقبتي وبستني وقالت لي انا عارفه اني مكنتش ليك اخت زي مانت عايز بس انت بردك اخويا حبيبي
انا: **** يخليكو لي يا حبيبي دلوقت معتش لي ام تمام
اللي عايز يشوفها يروح ويشوفها لكن معتش هعرفه بعد كده تمام
هدير: اي الكلام الي بتقوله ده يا محمد اي اللي حصل لكل ده يا بني
انا: حكيت ليهم كل حاجه من اول فتحي لحد دلوقتي
والكل سكت لما سمع الحكايه كلها
انا: امكم مش عيزاني اعمل كده موت ابن خالكم اللي كان عايز يموتني وكان عايز يموت محمود اللي دلوقت في غيبوبه بسببي اللي عايز يبقا مع امه معنديش مشكله بس يستحمل بقا اللي هيحصل
انا طالع انا يلا يا نادين انتي وهدي وطلعو معايه للغرفه بتاعتي
هدي: وحشتنا اوي يا محمد احنا كنا بنموت بالبطئ فعلا
نادين: كنت عايز تسبنا احنا وولادك اللي في بطننا دول وبضحك
انا: مقدرش اسبكم ابدا يا حبيبي طبعا دلوقتي مقدرش اعمل معاكو حاجه اه عشان الحمل اه بس ماشي
ولقيت هدي قاعدة علي حجري وبتبوس في صدري ونادين ماسكه شفايفي ومش سيباها
انا: اهدو كده مش عايزين نتهور عشان اللي في بطنكم دول وطبعا حماده وقف تحت هدي هي بصت لي وضحكة نادين مسكته باديها وبتحسس عليه وعنيها بتضحك
بقولكم اي انا مش هعمل حاجه عشان اللي في بطنكم دول نهائي احنا هنام بس في حضن بعض
وطبعا الكلام ده من ورا عقلي وقلبي وانا هموت اصلا
نادين: طب وده ينفع نسيبه كدا وبتمسكه
هدي : ضحكة لا طبعا مش هينفع
انا: قولت كلمه تمام
الاتنين حاضر ونامو علي صدري وانا ايدي نحية نادين وبحسس علي ضهرها وطيزها وبقولها بصوت واطي نفسي في الحلو ده بس خير يلا ضحكة ونمنا كلنا
نمنا كأن كنا جعانين نومم من الساعه 1 صحيت الساعه 9 بليل
انا قومت من غير ما اصحيه واخت شاور وكتفي كان وجعني جدا من نوم هدي عليه بس مش مهم ونزلت في
reception وكان موجود عمي وجدي وبنات عمي وعماتي واولادهم الكل جه يحضني ويسلم عليا وبنت عمي عز اللي كنت عامل معها تاتش في الكافيه ولقيتها بتحضني جامد وبتلزق في من تحت انا عملت نفسي مش واخد بالي وقولت يحضرو لينا العشا كلنا
عمي: حمد**** علي السلامه يا محمد انا كنت هتجنن عليك لما سمعت خبر انك موت و****
انا: عارف و**** ي عمي تسلم
جدي : مش قولت في المستشفي ي محمد ان الكل بيحبك وبيضحك
انا: انت هتقولي يا جدي عارف وبضحك ضحكه مصطنعه
عمي : بس اي الاعلانات دي انت هتشتغل في مجال الاغذيه يا محمد
انا: ايوه يا عمي
عز: طب ما دخلني معاك شريك 50 ٪ يامحمد
جدي : لا محمد مش عايز شركاء
انا: بعد ازنك يا جدي و**** يا عمي ان مش بحب الشركه انا بحب اكون لوحدي
عز: سمع كده واضايق جدا وبيقولي مفيش مشكله يا محمد
عمتي هبه : شاطر يا محمد انا بحب الواحد اللي بيكون عايز شغله لوحده كده
انا: تسلمي يا عمتي
? هوه في اي كل دلوقت بقا قلبه عليا يعني ولا اي ولا مفكرني عيل صغير ده انا ملك الروقان يا جماعه ?
اتفضلو العشان العشا جهز يا محمد بيه
انا: يلا اتفضلو انا بحب اوقر الكبير ومقعد جدي علي راس الطربيزه ومكنش عايز كده وعايزني انا اقعد
وجنبه عز ابنه وانا جنبه وجنبي بنت عز ومرتاتي نايمين لسه انا لقيت رجل بتلعب في رجلي وكانت بنت عز اللي كنت عامل معها الحوار انا عملت اني مش واخد بالي ومره واحده لقيت ايد بتمسك زبي و انا ثابت مكاني عشان محدش ياخد باله وشلت اديها وقرصتها في فخدها الطريه
جدي: مالك يا محمد مش بتاكل ليه
انا: باكل يا جدي بس بفكر في محمود صحبي
جدي : متخفش يا محمد هيبقا كويس باذن **** الواد ده شاف حاجات بسببك يامحمد لو حد تاني كان سابك بس هوه بيحبك ولقيت بردك الايد بتلعب في زبي قمت ضربها ضربه وهي كتمت صوتها من الوجع
انا خلصت عشا وقولت اطلع اقعد برا في مكان انا عمله بعيد عن الفيلا نفسها ومداري وافكر شويه في شوية حاجات
هي جات ورايا
انا: اي عايزه اي بالضبط انتي عجبك اللي انتي عملتيه جوه
لينا بنت عمي : عايزه اصلحك علي اللي حصل بنا قبل كده
انا : مفيش حاجه يا بنتي بس مش تصلحيني و تمسكي ده وبشاور عليه
لينا : طب اعمل اي قولي وانا اعمله طيب وبتمسك زبي تاني وبتحسس عليه
..............................
?انا بيني وبينكم بقالي مده منكتش وهموت وانيك والبنت فرص زي امها بس مش عايز اعمل معها حاجه بردك ?
...............................
انا : يبنتي مينفعش كده انتي بنت عمي بلاش وضربتها قلم ومشيت
لينا: انا هعرفك القلم ده يا محمد تتجرء عليا و تدهوني ازاي
انا : اي العيله الوسخه دي احا في اي
ونزلت بعد كده روحت لمحمود بالمستشفي وداخلت اقعد معاه
الصاحب في اوقات كتيره بيبقا احسن من الاخ والقريب
? اي يا صحبي مش عايز تفوق بقا انا من غيرك ضايع و**** انت السند لي يا محمود انا عارف انك شوفت كتير بسببي ومستحمل عشاني كل ده انا موت اللي عمل فيك كده فوق بس وهيبقا في تغير اه انت بقالك يومين في الغيبوبه بس بالنسبه لي سنتين و**** العظيم ?
الفون بتاعي بيرن
انا: الوو ايوه مين معايا
الشخص : انا المستشار الخاص بحضرتك يا فندم علاء فؤاد يا فندم
انا: اهلا يا سيادة المستشار
علاء: ايوه يا محمد بيه اخبار صحتك اي دلوقت وصحت محمود بيه اي
انا: الحمد****
علاء : دايما يا محمد بيه دلوقت مصانع اللبن والاراضي تمام ومصانع الاغذيه بردك خلصت دلوقت واقافين علي الافتتاح واشاره من معاليك
انا: شغل المصانع والاراضي انت وعايز افتتاح ضخم للمشاريع دي وبلغني بكل جديد يا علاء لحد ما محمود بيه يفوق
علاء : تمام يا فندم
ونزلت علي الشركه ودماغي فيها مليون حاجه انا داخل علي السكرتيره حاتي لي قهوه وورايا
السكرتيره : حاضر يا فندم
وجت ومعها القهوه وملفات شركة البترول والمقاولات والحديد والاسمنت والادويه
انا : هوه في اي لكل
السكرتيره : ده انت بقالك 3 شهور مجتش يا فندم
ده غير ان الشركه الام بتاع والدك كلمتنا وعيزاك
انا: طيب امال محمود كان بيعمل اي عشان اجي الاقي كل ده
السكرتيره : محمود بيه كان بردك بيخلص كل ده
بس انت قايل اني اول نا اخش تجيبي لي كل ده
انا: اه تمام بقولك اي انا كنت عايزك في موضوع
السكرتيره : اؤمر يا فندم
انا: تعالي هنا وولعي اللمبه الحمرا
روان : اتكسفت حاضر يا فندم
انا: تعرفي يا روان اني تعبان جدا الايام دي وبشتغل في في الملفات اللي قدامي
روان: الف سلامه علي حضرتك وجت تعمل لي مساج في كتفي اللي واخد فيه الطلقه
روان كانت لابسه بنطلون قماش اسود وشميز بمبي فاتح شويه
انا : تعالي سعديني في الورق ده
روان : حاضر يا فندم
وجت جنبي وتوطي علي المكتب وتشوف الملفات وانا بشوف طيزها الي اللي باينه اوي من البنطلون رجعت بالكرسي ورا واختها علي حجري
انا: عشان نعرف نشتغل كويس ي بنتي
روان : ضحكة وبتقولي ماشي
وهي قاعد علي حجري بطيزها الطريه اللي هموت عليها من اخر مره وانا كنت لازق فيها وانا بعمل نفسي بجيب معها الملف وهي مش بتروح من دماغي
وشاغلين وبقول ليها اشتغلي انتي وانا هشتغل هنا وبمسك طيزها
روان: بس انا اشتغلت في الملفات دي قبلك وخلصتها وبتضحك
ومكلمتهاش وايدي بحسس علي طيزها براحه وهي مش علي بعضها خالص وانا مضايق من كتفي لان لسه مربوط
من غير ما اتكلم اختها جوه في غرفه كانت موجود في مكتبي استراحه قلبتها غرفة نوم
وجايه معايه من غير ماا تتكلم وانا زبي بقا حديد من ساعت مكانت قاعده عليه
وداخلنا الغرفه وانا اتحولت لزائب بشري
قلعتها في خمس دقيقه وفكيت دراعي مع ان في الم بس عادي وشوفت احلي جسم قدامي ابيض من اللبن
محمد اهدي مالك في اي اهدي كده واخت بالي انا هي اول مره عشان كده هديت اللعب
اول ما خلصت كلام اخدت شفايفها فبوسه طويله و ايديا تحسس على ظهرها عدت ايديها ورا رقبتي تحسس على شعري وضمتها ليا اكتر و نزلت بشفايفي ناحيه رقبتها و ايدي تدعك في بزازها الصغيره حسيت مضايقه طلعت ليها تاني لشفيفها واختها في بوسه ساحت خلاص فتحت شفت احلى بزاز مدوره وسط و حلمات كبار واقفين نزلت بلساني وسطهم و ايدي بتقرص حلمتها التانيه قعدت فتره الحس و اعضعض حلماتها الي جنينوني دول و و ابتديت ادعك كسها الي كان منفوخ و زنبورها كان صغير
روان : محمد بيه انا لسه بنت
انا: واي يعني ده هبسطك وافسخي خطبتك انتي بتاعتي وبس
روان: سكتت كده
بس انا مسألتش ونزلت على ركبي الحسه و امص شفارات كسها شويه وكانو جمال اوي وحمر وصغيريين
قمت من مكاني بعد ما جابت و لقيتها كاتمه صوتها ومحروجه
انا: برحتك يا رور انتي معايه للمتعه وبس
ضحكة ضحكه رقيقه وقفلت عيونها
وانا قلعت هدومي بسرعه و رجعتلها لقيتها لسا فاتحه رجليها و مغمضه عيونها
انا بحرك زبي علي شفرات كسها وهي محروجه وخايفه
انا قربت منها خدتها فبوسه تانيه وقولت ليها متخفيش
عشان اكتم صوتها الي طلع اول ما دخلت الرأس و عيونها برقت كسها كان صغير بالنسبه لزبي وضيق جدا وقافل على راس زبي وكان سخن اوي انا دخلت الراس وسبتها بس
فضلت ادخله واحده واحده و امص بزازها عشان انسيها الوجع
لحد ما دخل بس مش كله ونزل الدم علي زبي وهي صوتها بقا عالي وانا اكتمه ببوسه
قولت ليها اي تعالي ناخد دش وهي قامت ومش قادره تمشي وبتبص عليا وبدمع
انا شلتها وزبي لسه واقف ومش عايز ينام نهائي
نزلتها في الحمام وبسندها عليا لان الحمام ده مفهوش بانيو لان حمام خاص بغرفة راحه
بقول ليها انا مش عايزك تتحرجي نهائي مني انتي دلوقتي بتاعتي انا بتاع محمد عبد المقصود يعني تخصيني انا واختها في حضني وزبي راشق في في كسها
وهي في حضني وانا قافل عليها والمايه نازله علينا كان احساس حلو جدا اخدنا الدش وطلعنا واختها في حضني علي السرير عريانين
روان: قاعده ومش بتتكلم وهي في حضني وانا بلعب في طيزها الملبن
قالت لي اتبسط يا ا.محمد
انا: اسمي محمد بس وبضحك هي بتلزق في جامد وخايفه وبتقولي انا سلمت ليك نفسي متسبنيش
انا: انتي جميله يا روان وانا ببعبص في طيزها وهي شافت زبي واقف
روان: هوه لسه كده ليه
انا : كده مالو يعني وباعدين هوه اسمه اي الاول وبضحك
روان: بتشاور وبتقولي ده
انا: اسمه اي يعني بردك ونزلت بايدي علي كسها هي سكتت
انا: بقولها لسه تعبانه وبحرك صباغي عليه براحه جدا
روان مش بتتكلم ونفسها بقا عالي شويه نزلت من غير ما اعمل حاجه وبمشي زبي علي كسها وهي باصه لي
انا هيجت من منظرها وهي بتبص لي بكل محن وقمت مداخله مره واحده هي اتوجعت بس خفيف قالت لي سرع شويه انا سمعت من هنا الكلمه وقاعدة ارزع وخلتها تصوت برحتها وبرزع جامد واهدي وكان زبي قسمها نصين
وهجت من منظر بزازها الي مع كل خبطه يخبطوا فبعض بقوة
عديت ايديا الاثنين تحت رجليها و رفعتها لفوق و هي اتشعلقت في رقبتي و فضلت انططها على زبي لحد ما حسيت انها تعبت من الوضع دا لانه كان مالي كسها كله فضلت شايلها شويه وقمت نازل علي السرير قاعد وهي قعدت و خليتها تتنطط على زبي و كل ما تقف اضربها على طيزها
انا : صوتك يا شرموطه هتفضحينا
روان مندمجه جامد : اه انا شرموطه خليهم يعرفوا اني بتناك من صاحب الشركه اضربني و اشتمني
انا: استغربت بس عادي
نيمتها على ظهرها و رجعت انيكها يا شرموطه بأقلك احنا في المكتب و حنتفضح كده عشانك انتي
روان : متخفش عليا لا برحتنا محدش في الشركه ارزع برحتك
انا : دي شركتي واعمل اللي انا عايزه وكده كده هخلي كسك غير قابل للاستخدام يا لبوه ?
فضلت انيكها و مش عارف هي جابت كم مره و كانت بتترجاني اجيب انا كنت ماسك نفسي بالعافيه اصلا طلعته و جبت نافوره لبن على وشها و بزازها وفي شويه نطرو عند بوقها انا اللي قاصد لان عيزها تمص المره الجايه طلعت لسنها براحه وبدوق شويه
انا: بضحك علي خفيف
قمت من مكاني و قعدت على كرسي كان زبي لسا
واقف لان انا بقالي 3 شهور ملمستش حد وهي نايمه علي بطنها وطيزها مرفوعه شويه وانا بحب النيك الخلفي للكس بس هي مش قادره تتحرك
روحت ليها وببوسها بوسه جنب الحلمه
روان : ميتو لا مش قادره هوه زبك لسه واقف ليه كده
انا: بتقولي اي زبك اي الحلاوه دي اصل مش عايز ينام وانتي موجوده الصراحه وبضحك
روان:طب انا مش قادره خالص
انا: خلاص ماشي برحتك داخلت اخد shawar
وطلعت ليها وبقول ليها برحتك انا هقفل المكتب من برا بالرقم السري ابقي افتحيه انتي اه وعندك علي المكتب برا شيك خديه ده بتاعك
هتقولي ليه عملت كده معها واي سبب الشيك
عشان اكسر عنها واقولها ان متعه بس
روان: متكلمتش نهائي
ومشيت وانا زبي واقف كده ??
قولت اروح بقا الساعه 1 بليل اصل السكرتيره بتسهر عندي بتخلص شغل وممكن تطبق عادي
وجالي مكالمه بتيقولي افرح يا محمد يومين عشان انت بعد كده انت بتاعي
انا: هههههه دك داء في بتاعك ده انا هنيكك وهنيك اللي جيبك يا شرموطه انا عايزك تدلعي برحتك
وقفلت ومختش في بالي حاجه
انا جه في مزاجي اروح الشركه الام بتاع ابويا لاني معرفش عنها حاجه
ورحت لقيت الامن بس والحراسه ونزلت من العربيه والحراسه كمان
وداخلت الشركه وقولت ليهم خليكم هنا
الامن: بتاع الشركه اهلا يا محمد باشا اتفضل ومردتش وطلعت علي مكتب والدي واقف عند الباب وبفتكر ابويا وهوه قاعد يضحك لما ادخل عليه وانا صغير ويقولي يا محمد يا حبيبي كل ده بتاعك يا حبيبي وبدمع بمسح دموعي وداخلت
وبفتح في الاوراق اللي قدامي لقيت ارباح مهوله وكتيره اوي وفلوس شغاله في كل حاجه ومكتوب احمد عبد الصمد
انا: مين احمد عبد الصمد ده انا عندي اخ وانا معرفش ولا اي
وبنده عارف جه وبقوله انا عندي اخ ولا اي يا عارف ومردش عليا وبيقولي هتعرف كل حاجه باعدين
انا: احاا هوه انا كل مسأل حد يقولي باعدين امال انت معايا ليه يا عارف مش عشان تعرفني ولا وبزعق
عارف : مردش وخلع
حوار بيني وبين نفسي وانا مبحبش الحوارات دي عشان كده بتبقا صغيره
انا: دماغي هتنفجر علي الاخر من الاسم يعني انا لي شريك في ورث ابويا
نفسي: انت همك ورث ابوك دلوقت
انا: اه ليه ما البحر بسحب الزياده
نفسي : مش ورث ابوك ده انت بعت عنه ومش وقولت مش عايز حاجه منه
انا: اخلعي بقا بعيد عني
نفسي: انت طماع يا محمد انت عند ملياردير وشغال لوحدك يعتبر في كل حاجه لكن لا انت طماع وكده مينفعش اقف بقا
نمت علي المكتب ولقيت السكرتير (عزيز ) بيصحيني الصبح محمد بيه
انا: بس يا نادين سبيني نايم
عزيز: محمد بيه انا عزيز
انا: صحيت اه عزيز معلش
عزيز: مفيش حاجه حضرتك حمد**** علي سلمتك احنا كنا بنحاول نتواصل مع حضرتك
انا: جيت اهو يا سيدي معاك اهو
عزيز: طب انا هبعت ليك نائب رئيس مجلس الاداره سالم بيه
انا: ابعته بي بعد ساعه كده افوق واغير وكده
عزيز: حاضر يا فندم
انا: عزيز ابعت السواق يجيب لي بادله من الفيلا عندي
عزيز: تمام يافندم
وبفتح الخازنه بشوف فيها اي لقيت ورق باسمي بكل حاجه بتاعتي ومكتوب محمد ابني لو بتقرأ الورقه دي دلوقت اعرف اني موت
................
انا: طب ما انا عارف انك ميت?
...............
دلوقت بقا كل حاجه باسمك يا محمد انا عايزك تكبر جميع مجالات شغلنا يا محمد حتي الفروع اللي بره
وعايزك تاخد بالك من اخواتك وامك ودهب جدك يا محمد اللي هوه دهبك
وعايزك ميكونش ليك عزيز ولا غالي يا بني
...................
انا: كده كده مفيش عندي عزيز وغالي والكلام ده
...................
المكالمه بين نادين وانا
الفون رن : ايوه يا حبيبي انت فين من امبارح
انا: حببتي ي نادين انا و**** بالشركه من امبارح والسواق جيلك بالطريق عشان ياخد البادله بقولك اي اديله شوية بدل عشان مش عارف هاجي البيت ولا لا
نادين: لا ي حبيبي متتاخرش انت عارف انك بتوحشنا
انا: انا اللي بوحشك ولا حاجه تاني ?
نادين: يلا يا سافل ??
اه بقولك كله راح يا محمد مفيش الا انا وهدي بس حتي اخواتك راحو القصر بتعهم وعماتك وجدك وكله
انا: مم لا كده بقا اسيب الشعل ونعمل حفله حلوه ??
اه هدي عامله اي اخبارها اي
نادين: البنت صغيره يا محمد علي الحمل وكل شويه تتدلع
انا: معلش يا حبي استحملي مفيش الا حاجات بسيطه اهووو
نادين: طبعا يا حبيبي انا عارفه انك مستني علي نار ?
انا: بلاش كده اهو وقف اهو هاجي ومش هيهمني اي حاجه ???
نادين : خلاص خلاص يا حبيبي سلام
نرجع تاني للورق بتاع الوصية
اه وعايزك تشوف اخوك وسكت
انا: احا انت جاي هنا وتسكت في اهم حاجه انا عارف انه ده هيبقا مرار طافح
عزيز: محمد بيه البدله وصلت يا فندم
انا : تمام دخلها يا بني وداخلت اخت shawar وخرجت لبست وخلصت
انا: بكلم كمال ابعت ا. سالم عندي
كمال: تمام يا فندم هيوصل عند حضرتك
ا. سالم : السلام عليكم محمد بيه
....................
دخل عليا راجل محترم في هيبه وشموخ جدا وببلعب في سن 50
....................
انا: اهلا يا ا. سالم اخبار حضرتك اي
سالم: تمام الحمد**** يا محمد بيه
انا: قولي يا محمد بس انا عمري من عمر اولادك
سالم: مش هينفع حضرتك
انا: لما نكون لوحدنا بس قولي يا محمد
سالم: حاضر يا محمد
انا: كده تمام المهم دلوقت اخبار الشغل اي في الشركات
سالم: و**** يا محمد واقف بعد ما عبد بيه اتوفي
انا: ليه مش حضرتك موجود يعني بتخلص كل الشغل ده
سالم: عبد بيه كان عامل ان مفيش حاجه تخلص الا من غير موفقته وانت دلوقت رئيس مجلس الاداره الجديد ي محمد يعني لازم الموافقه بتاعتك الاول
انا : ممم ماشي انا عايزك تشرح لي كل حاجه يا ا. سالم
سالم : حاضر يا محمد
كمال السكرتير دخل علينا وبيقول محمد بيه الشرطه بتسأل عليك وعايزه حضرتك
.............
وكده الجزء السابع انتهي وفي مفاجأ كبيره الجزء الجاي والاحداث هتبقا غريبه جدا الجزء الثامن ?
والجزء السابع ده انا كتبته بعد الافاقه من العمليات الحمد****
اول حاجه طبعا احب اشكر اخواتي زي كل مره علي تفاعلهم و علي نصيحهم اللي بتفدني بجد و احب اعتذر لي اي حد القصه مش عجباه لو كان الغلط مني و احب بردوا اعتذر للجزء ال فات معجبوش او كان فيه أخطاء او اي حاجه و هحاول يكون الجاي احسن انا لو كتبت كل الحقيقه هتبقا هم ووجع
مهما حصل بينك وبين اخوك وعيلتك بردك هما
عيلتك تولع الفلوس والمناصب والكبرياء قدام اي حد
ممكن الجزء مش ممتع بالنسبه ليك بس الاحداث
صعبه بالنسبه لي
ونسبته 75% حقيقه وروقانه لي 50%
الجزء الثامن
الجزء اللي فات وقفنا عند دخول السكرتير لي
كمال: محمد بيه
انا: اتفضل ي مجدي
السكرتير : في حد عايزك برا ظباط كتير
انا : مين يعني وظباط اي وهبل اي خليهم يدخلو
كمال : ماشي يا محمد بيه
ودخلو عليا الظباط كتير انا نعم في حاجه ولا اي
ضابط :اتفضل معانا يا محمد بيه في حد عايزك ضروري
انا: بص يا حبيبي انا مش بروح لحد حتي لو مين واللي عايزني يشرف
برا احسن ليكوو الضابط مشي من غير ولا صوت نهائي
انا : كمل حضرتك يا ا. سالم كنا بنقول اي
سالم : الشركات بتاع والدك كلها الاسهم بتنزل وفي شركات بتنهي العقد معانا بعد والدك وشركات البترول وقفت في ليبيا يا فندم
انا: طب ليه كل ده وانت فين يا سالم
سالم: موجود علطول وبحل كل حاجه لكن كل ده حصل بعد
وفاة والدك وانت بعيد يا محمد
انا: كان عندي مشاكل يا ا. سالم بس هكون متواجد معاك دايما
سالم : تمام باذن ****
جه لي اتصال من المستشفي بيقولي ان محمود صاحبي فاق
انا نزلت جري علي المستشفي وداخل الغرفه لقين مراته وابوه بيضكو لي
انا: قولت يبقا محمود فاق الحمد****
ودخلت الغرفه جريت حضنه وبقوله عايز تسبني يا خويا وبدمع
محمود : بيدمع وبضحك وبقولي مقدر اسيبك يا وش المصايب انت
انا: كده محمود فاق يا جماعه امشي انا بقا وبضحك
محمود: جبت لي حقي يا محمد ولا عملت
انا: في نفس يوم الحادث بليل ي بني هوه انا هسيب اللي عمل كده فيك يا اخويا وانجز كده لان في شغل كتير اوي?
محمود: يا معرص همك علي الشغل
انا: يا بني ده شغلنا احنا الاتنين
محمود : انت في الثبيت اي استاذ
الدكتور: وصل وكشف وقال تمام ا ي كده اسبوع ويخرج عادي وهنعمل علاج طبيعي عادي
انا: ماشي يا دكتور شكرا ويلا يلا قوم بقا زمات زبك
بيكلك
محمود: اخرج برا يلا وبيضحك
انا: همشي دلوقت يا اخويلان عندي شغل كتير ويلا عشان تشيل معايا يا اخويل
نزلت علي الاداره لقيت جوز نائب رئيس الاداره يعني مكاني
وداخل المكتب لقيت محمود جوز اختي مدير المستشفي
قاعد علي المكتب ولما شافني قلق
محمود: ازيك يا محمد اخبارك اي فينك من زمان
انا: كويس يا محمود اخبارك واخبار هدير اي والاولاد
محمود: كويسه يا محمد و**** انت مختفي ليه كده
انا: موجود اهو بقولك اي فين مدير الحسابات
محمود: موجود عايزه في حاجه ولا اي
انا: اه عايز اشوف الحسابات هنا اخبارها اي
محمود: الحسابات تمام والمستشفي تمام بردك
انا: يبقا تمام شوف لي مدير الحسابات بتاع المستشفي
محمود: حاضر يا محمد هبلغ السكرتيره تجيبه اهوو
انا: اقولك خليك انا هروح بنفسي مكتبه
عارف : محمد اطلع من المستشفي حالا دلوقت
انا: انت جيت فينك من زمان
عارف : مش وقته امشي دلوقت حالا
انا : خير في بس انا هشوف الحسابات وامشي
عارف : لا امشي دلوقت حالا
انا: بقولك اي هي موته ولا اكتر يلا خلينا اطلع من ام القرف اللي انا فيه بلاش زفت
محمود: خير مالك بتكلم نفسك ليه
انا: مفيش حاجه
ودقيقتين لقيت المستشفي كلها عربيات شرطه وامن كتير ودخل عليا ظباط وعساكر
انا : في اي يا جماعه في ارهابي ولا اي
ضابط: مطلوب القبض عليك
انا: بضحك بصوت عالي ليه انا عملت حاجه ولا اي
ومره واحد لقيت الحراسه بتعتي بتشتبك معاهم
انا لا محدش يعمل حاجه معاهم
بقول لضابط انا جاي معاك بس في العربيه بتاعتي وبالحراسه كمان
الضابط: لا مش هينفع
انا اتحركت وممسألتش عن امه مع الحراسه و بعربياتي وروحنا مكان المدريه
وورايا كتيبه محامين معرفش جم ازاي وداخل علي مدير الامن
انا: اه ازيك يا عادل بيه اخبارك اي
عادل : ازيك ي محمد بيه اخبارك اي دلوقت واخبار شغلك
انا: الحمد**** اخبار معاليك اي واخبار الهانم اي يا فندم وقاعد وحاطط رجل علي رجل
عادل: كله كويس بفضل ****
انا: دايما يا باشا يعني ينفع الطريقه دي يا معالي الباشا
عادل: يا غالي مفيش حاجه ده الموضوع سهل انت مكتوب فيك بلاغ انك بتاجر في اسمده فاسده
انا:انت تعرف عن عيلة عبد المقصود كده يا باشا ده انت عارف والدي
عادل : طبعا يا باشا الموضوع خلص اول ما شرفتنا يا محمد بيه
الباب بيخبط وكان عسكري بيستاذن يدخل المحامي بتاعي
عادل: مفيش داعي يا محمد بيه انت هتشرب القهوه وهتمشي علطول
انا: لي الشرف ان اشرب القهوه مع معاليك
الباب خبط تاني وكان العسكري بيدخل لعادل كارتين وكانو كارت من عمي وكارت من وجدي
عادل: خليهم يدخلو ي بني بسرعه
ودخلوو جدي خير يا محمد في اي حصل
انا: خير مفيش حاجه يا جدي ده بلاغ كاذب ان المصنع بتاع السماد بيطلع سماد فاسد وبيرمي مخلفاته في النيل
عمي: انته بتقول اي يا محمد يعني يا عادل تصدق كده عن محمد وعيلة عبد المقصود
عادل: يا عز بيه مفبش حاجه خالص الموضوع انتهي ده اجراء روتيني ان صاحب المصنع لازم يجي لكن خلاص محمد بيه هيمشي معاكووو
جدي: انت عارف يا عادل لولا بس انك كنت صاحب ابني عبد كان زمانك اتشالت من مكانك ده دلوقت
عادل : عارف و**** يا مقصود بيه محمد خلاص هيمشي معاكوو
انا: عايز اعرف مين اللي عمل البلاغ ده يا عادل بيه
عادل: اسمه السيد عبد العليم ولما بحثنا عنه لقيناه مين
لان اللي مبلغ من تليفون في مكان عام
انا: يعني يا يوصل ليكو تليفون من مجهول تيجو تاخدوني يا عادل بيه ينفع كده
جدي: كلامك صح يا محمد اللي حصل ده انا مش هسكت علي اللي حصل ده
انا : لا ي جدي محصلش حاجه يلا بينا ولا لسه عايزني في حاجه يا عادل بيه
عز: يلا يا محمد في تصرف تاني هيحصل
عادل : ي بشوات الموضوع انتهي خلاص و****
جدي: عايز حاجه تاني يا عادل
عادل: شرفتني يا عبد المقصود بيه انت وعز باشا ومحمد بيه
جدي: الشرف لي يا عادل
الموبايل بيرن وكانت مراتي نادين
نادين الوو ايوه يا حبيبي حصل اي انت كويس
انا: مفيش حاجه يا حبيبي و**** انا جاي اصلا اهوو
بس هطلع علي الشركه عندي الاول
نادين : انت وحشني اوي يا حبيبي
انا: انتي كنتي نايمه في حضني اول امبارح هنشتغل بعض
نادين: بس كانت معانا مراتك التانيه قصدي اختي
انا: ايوه كده **** يخليكي لي ي حبي هاجي وانام حضنك
ي روحي انا هقفل دلوقت
نادين: بالسلامه يا حبيب قلبي خالي بالك من نفسك ي محمد ونبي احنا ملناش غيرك
حاضر يا روح قلبي **** يخليكي لي انتي وهدي والعيال اللي جايه دي
جدي بيبص لي وبيضحك
انا: في حاجه يا جدي ده وبضحك
عز: سيبه برحته يا حاج
جدي: ده انا سايبه علي الاخر حتي لسال السكرتيره بتاعته في الشركه
انا: متراقب بقا
الفون بيرن وكان سالم نائب رئيس مجلس الشركه
سالم : خير يا محمد باشا
انا: مفيش حاجه يا سالم انت عرفت منين ي سالم
سالم : الاخبار منتشره في التلفزيون وفي كل حته
انا: مم لا مفيش حاجه موضوع هايف وخلص
سالم : طب حضرتك انا عايزك في موضوع مهم
انا: خير طب تعاله عندي علي الشركه عندي وحات معاك المحاسب المالي
سالم: حاضر يا فندم
جدي: يلا عشان نروح عند عمك عز
انا : هطلع الشركه عندي شغل يا جدي معلش
جدي: ماشي يا بني وقرب مني وقالي عارف معتش هيظهر ليك الا علي المهم تمام
عز: مستنيك النهارده عايزك
انا: ماشي ي جدي ماشي ي عمي هاجي
اخت عربيتي ورجالتي وطلعت علي الشركه
داخل علي للسكرتيره : وبقول بعد نص ساعه اجتماع شركة العبد ومش طايق نفسي ولا طايق حد
وبقول هيكون سالم ومعاه الرئيس المالي للشركه العبد
وعايز رئيس المالي بتاعي يكون موجود بالاجتماع
السكرتير : حاضر يا فندم
انا : داخل علي المكتب وتعبان من اللي بيحصل معايا وبفكر وبقول انا مش بشتغل شمال نهائي مين عايزني اقع وبضرب الجرس للسكرتيره وبقولها تعالي ونوري اللمبه
روان : حاضر
روان جت ووشها مقفل ومش عايزه تشوف وشي
انا : مالك في اي ي حنين انتا وبضحك وبقول فين ميتو بتاع اخر مره
روان : مفيش يا فندم حاجه
انا: بقوم من علي المكتب وبقرب ليها وهي بتحاول تبعد عنيها عني لالا كده بقا الموضوع كبير وزعلانه وبرفع وشها لي دمعت لا في اي انا اختها في حضني و بطبطب عليها
انا: في اي ي بنتي حصل اي
روان: انت حضرتك بعد لما حصل اللي بينا انت سبت لي شيك بفلوس وحسستني اني مش بنت ناس
انا : انتي زعلانه من كده لا ابدا يا انا مش عايزك تزعلي انا غلطان يا ستي انا اسف ليكي وضمتها لحضني
لسه زعلانه ولا اي وبضمها اوي وبضغط عليها عايزها تحس بالامان معايا
روان: لا مش زعلانه واتكلبشت في حضني جامد
انا: طب انتي عارف ان عندي اجتماع صح ودلوقت زيزو فاق عليكي اعمل اي
روان: اتكسفت وبتقولي نلغي الاجتماع وبتضحك
انا : لا تعالي بس كده اعملي لي مساج وعلي كده لان تعبان
روان: حاضر
وعملت المساج وخلصت والاجتماع بدا
انا :لاستاذ عاصم مدير الحسابات عندي بالشركه الام دلوقت شركة
K.F.W عبد المقصود هنعمل دمج معها يعني شاركتنا واحده
واستاذ سالم هيفضل في منصبه وهياخد صلاحيات عاليه
ومحمود بيه هيرجع قريب هوه هيباشر كل حاجه
سالم : تمام يا محمد بيه بس في موضوع لازم تعرفه
انا: خير
سالم: دلوقت شركة M .y .T عايز تخش شريك في مجال الالبان خط الدلتا
انا: شركة مين دي ومن امته احنا بنشارك حد في شغلنا
سالم : دي شركة عايده الصياد يا فندم اكبر شركات الاغذيه علي مستوي الجمهورية
انا : انت عارف ان شركة من مجموعة شركاتي بدا في شغل جديد في مجال الاغذيه وكمان انا بدأ في توسع الزراعه الخضروات والفاكهه وشغال في مجال الالبان 10الاف جموسه و في 3 مصانع تحت الانشاء للجبن ومصنع للبن
سالم: يا فندم احنا الشركة رقم واحد في مجال الاغذيه علي مستوي الجمهورية وكنا هنبدأ نصدر بس ظهر لينا الشركه دي بتاع الصياد ووالد حضرتك كان هيتعامل معها بس هوه اتوفي
انا : سيب لي الموضوع ده انا هخلصه تاني حاجه انا وصل لي ان شركة التنقيب عن البترول وقفه ليه بالموقع
سالم: العمال والمهندسين عاملين اضراب لان في مشاكل مع اهل المنطقه اللي بالموقع وبيضربوهم
انا: ليه في مشاكل مع الاهالي الاراضي اللي هناك تعتبر صحره ودي تابعه لينا بعد المناقصه اي الحل في ده
سالم : في حل واحد بس انك تنزل تروح الموقع وتشوف الاهالي عايزه اي
انا: مش كله واخد حقه صح ولا اي خلص معاهم يا سالم
وبالمعقول
سالم: حاضر يا فندم
انا: الاجتماع انتهي اتفضلو واتكلمت في الفون مع هدي مراتي وقولت ليها تجهز نفسها هي ونادين لان طالعين الساحل وكان زمان غير دلوقت
الفون رن وكانت مرات محمد النوبي الدكتور صحبي اللي اتوفي من 6 شهور ****
كانت بتتكلم عربي مكسر شويه الحوار بيني وبينها
انا : اخبارك اي واخبار ليان اي
هي: نشكر الرب دايما
انا : دايما انا عارف اني مأثر معاكو و**** والدي اتوفي وحصل لي حادث بس الحمد****
هي: كل ده يا محمد *** معك
انا: طب بقولك اي هبعت ليكي عربيه تخدك وتيجي معايا الساحل انا ومرتاتي
هي: no no شكرا لك
انا: انتي عارفه لما اقول حاجه لازم تحصل ي بنتي مش عمار قالك
هي: عارفه بس مش هينفع عشان خطري بس انا عيزاك بس بعد ماتيجي من weekend
انا: انتي تامري اللغي الاجازه عشان خاطرك و****
... بيني وبنكم البنت عجباني وانا بموت في النيك ..
هي: لا لا اجازه سعيده هكون معك علي تواصل دائم
انا: ماشي يا سهي وانا بردك هكون معاكي علي تواصل
ونهيت المكالمه وبعت لروان وجت ومقعدها علي حجري وبقول ليها هتوحشيني يا حنين
روان: انت رايح فين يا محمد
انا: رايح weekend مع مرتاتي وبضحك حسيت انها مضايقه اختها في بوسه وشوية تحسيس وتقفيش وعلي كده بس البت هاجت جامد وكانت هتموت وتتناك بس انا قاصد لان ارجع ارزع واحد جامد لما اجي معها لان هي كيوت اوي وطيبه ومصيت بزازها اوي وسبتها ونزلت
وطلعت علي القصر عندي كانو جاهزيين اختهم بالسياره
نادين : بس اي الطلعات الجامده دي
هدي: شكله رايق ومزاجه حلو
انا: مزاجي حلو اوي الصراحه وطالع مع اتنين حوامل ومش هعرف اعمل حاجه يبق مزاجي حلوو
نادين: معلش بقا اصل احنا اللي عملنا كده في نفسنا لوحدنا
هدي: يعمل اللي هوه عايزه يا بت براحته
انا : اللعب يا حبي احبك وانت في صفي
نادين: تعاله كده ونزلت علي زبي مص مره واحده وانا هتجنن فاجئه كده
هدي : بس بقا ي بنتي خليه يسوق حلو
انا :اهدي ي نادين لان هخش افول السياره ولا هي هنا احا مش قولت اهدي ي بنتي وزبي راشق في زورها جامد
وداخل علي بنزينه واطبعا معايا الحراسه بتاعتي ورايا بالعربيات
وقفت افول من البنزينه والعامل جه بيمول لي شب بسيط
العامل : افول بكام يا استاذ
انا: فول العربيه كلها يا حبيبي
العامل: انت تامر يا فندم
انا : بفكر شويه مع نفسي وبقول هوه اي االي انا عملته مع نفسي ده دهب وفلوس وجواز واطفال جايه وقتل انا كان نفسي في عيله بسيطه اب وام واخوات وانا لسه صغير بردك كان نفسي اعيش عيشه بسيطه
انا اخواتي مش بيحبوني كله باصص للفلوس وبس
انا مسحول بين شغل ونيك وقتل
وبفوق علي صوت العامل يا استاذ انا فولت يا استاذ
انا :حسابك كام
العامل : 60 جنيه ي استاذ وبديله 200 وبقوله خلي الباقي عشانك
لا يا استاذ ثواني اجيب ايك الباقي انا بشتغل وبقبض
شكرا ليك مش عايز حاجه زياده عن اللي طلبته
انا : ي بني امسك متبقاش كده احنا اخوات عادي يعني
العامل: اخوات في **** اه يا استاذ شكرا **** يسلم طريقك يا غالي
انا : تمام ماشي شكرا وبمشي من البنزينه خلاص شوف عربيه بنا مسلحه داخله علي الشاب الغلبان ده وبقول له مول يلا وا نا ماشي بالحراسه وبشوف المنظر الواد مول وقال ليهم الحساب وقالو له مش دافعين وبيضربوه اتكلمت في لاسيلكي السواق للحرس اتعملو مع الناس دي وتعالو ورايه
وكملت طريقي هدي مالك يا محمد انت عملت ليه كده مع الشاب ده احنا اي داخلنا
انا: ده شاب طيب وغلبان كان هيموتوه لا يضربوه يكسروه
نادين: بحبك انت وقلبك الكبير الطيب ده
انا: اللي قلبي كبير بس
نادين وهدي : وده يا حبيبي
انا: حبايب قلبي **** يخليكو لي ****
ووصلت الفيلا عندي وكانت الفيلا قدام البحر مباشر
كل واحده طلعت علي الغرفه بتعتها وانا قاعد علي البحر
وقاعد بفكر انا ليه وصلت لكل اللي انا فيه ده ابويا مات وامي مش بتحبني ولا اخواتي كمان انا اللي كانت لي ماتت
نادين جت لي مالك يا محمد انا حاسه انك مش كويس
انا: تعبان جدا يا نادين كله بيبعد عني اهلي كمان ده انا بعيد واخواتي محدش بيسال عليا هوه انا وحش
نادين : انا لما قربت منك عرفتك يا محمد انت طيب وحنين اوي اه انا اكبر منك بخمس سنين بس بحس انك
اكبر مني وحكيم وحنين وجت في حضني
انا: صدقي بــ اي انتي اكتر حد برتاح معاه في الكلام بعد اختي كريمة **** يرحمها
نادين: **** يرحمها **** انت في حاجه انت مش عايز تقولها يا محمد
انا: لا مفيش ودمعت فاجئه مش عارف ليه انتي عارفه يا نادين الراحه مش بالفلوس نهائي و**** انا كان نفسي في عيله بجد اقدر اقععد في وسطهم بقولك اي لو عايز ترجعي لشغلك في الجامعه ارجعك
نادين: لا يا حبيبي انا هفضل معاك وجنبك ومش هنزل الجامعه دي انت كنت عايز كده وانا راضيه يا حبيب قلبي
انا: **** ما يحرمني منك ابدا ي حببتي تعرفي ان انا كنت وخدك عند لكن حبيتك اوي انتي اقرب ما لي دلوقت يا ام طرح وبضحك
نادين: انا عارفه ومكنتش طايقه اشوفك لكن بعد كده حبيتك اوي يا ابو بدر
انا: لا لا انا اتحب من اول مره يا بت صدقي بدر حلو خلاص نسميه بدر باذن ****
واخدنا حضن بعض ونمنا علي الشط علي البحر مش عارف اد اي بس ممكن ساعتين بفتح عيني كده وبفوق شوفت بيرو اختي اللي عملت معها علاقه عند (م) ومكنتش اعرف انها اختي زي ما انتو عارفيين
وكنت نسيتها خالص
طلعت اجري عليها وبشوفها ومعايه الحراسه ومستكتها بيرو ازيك اخبارك اي انتي فين من زمان ياه
بيرو : محمد اه ازيك وبترتعش وخايفه
انا: ياه انتي فين من زمان الزمن وحشاني كان نفسي تبقي بالحريق في بيت (م) بس متعوضه اهوو صدف حلوه
بيرو: مممحمد انا بعيده عنك يا محمد وبكتنبك ونبي سيبني انا هبعد عنك و**** ومش هتعرف عني حاجه
انا: ازاي انتي ليكي ورث من (م) ابوكي مش عايزاه ولا اي خلي بالك انا عارف عنك كل حاجه وقاعده فين وبتعملي اي يا بيرو ومع مين انا عارف انك شغاله بالسياحه
بيرو: انا بعيده عنك ومش عايزه حاجه منك ولا من فلوس(م) انا عايزه بس تسبني في حالي ونبي
انا: تعالي معايا كده واختها في حضني وبقول ليها اللي حصل بينا ده كان غلطه وانتي اختي هي هدت شويه لما سمعت كده انتي اختي من امي اه بس بردك اختي
بيرو: انا اسفه يا محمد و**** العظيم اسفه
انا: خلاص دلوقت عايزك تقعدي معايا في الفيلا عندي مع مرتاتي اختك هدي ونادين وعارفه لو عرفو حاجه اقسم ب**** هقتلك واخفيكي هنا
بيرو : لا خلاص ونبي متخوفنيش انا مش هقول حاجه نهائي
انا : واحنا لينا قاعده تانيه عشان الورث بتاعك من ابوكي
انا عرفت انك فاتحه شركة سياحه وبتحاولي تبعدي عني بعد ما جدي سابك
بيرو : انا مش عايزه حاجه خالص بس تبقا راضي عني يا محمد وحياة كريمة اختنا ونبي
انا: خلاص تعالي اما ادخلك لهدي يا هدي انتي فين كانت نازله واول ما شافت بيرو جرت عليها واخدتها بالاحضان والفرحه كانت كبيره علي وشها
نادين واقفه مستغربه لان انا قولت ليها كل حاجه قبل كده وجايه بتجري عليا
انا: اهدي بس كده واختها بره دي اختي يا نادين وعايزك تخالي بالك منها اوي لان دي تعبان وانا هقطع له راسه بس اعرف نيتها الاول بس
نادين: ماشي يا حبيبي متخفش علينا
الفون رن وكان محمود صحبي
محمود: انت يا زفت فين يعني اخرج من المستشفي وانت متعبرش
انا: حبيب زبي اخبارك اي انا سايبك علي راحتك يا بني
ترتاح لان عارف انك اكيد مشتاق ?
محمود: حبيب اي يا كسمك انت فين متبعبص في مين
?
انا: في الساحل عندي بالفيلا تعبان جدا يا محمود اوي
يومين وجاي لان اللي جاي تقيل اوي يا محمود شد حيلك يا اخويا
محمود: هوه انا ورايا حاجه غيرك يلا انت وحشني جدا يا اخويا وصلني اللي انت عملته مع مراتي
انا : عيب يلا يا اهطل انا دي مرات اخويا وعياله يا بني
واسكت بقا عشان مكنش عندك بالفيلا اقسم ب**** انت بقيت كويس يعني ولا اي
محمود: الحمد**** خلصت العلاج الطبيعي وفكيت الجبس الحمد****
انا: الحمد**** دايما يا حبيبي انا يومين باذن **** وهكون عندك يا بيه اه وابق كلم مرات النوبي يا بني
محمود: حاضر برحتك ي محمد وخلي بالك من نفسك يا بني
انا: ماشي سلام
عزيز : محمد بيه الواد بتاع البنزينه بيشكر حضرتك كتير وبيقولك كتر خيرك ي بيه
انا: قوله علي اي يا عزيز ده زي اخويا وبفتكر انا عندي اخ ومش عارف عنه حاجه وانا عايزه يكون اخ وضهر لي زي محمود صحبي
عزيز : تأمر بحاجه يا محمد بيه
انا: لا رايحو ي بني وابسط الرجاله يا عزيز
عزيز حاضر
انا: طبعا لما اكون طالع في مكان استجم بقفل جميع الموبايلات الا الخاص اللي به برايڤت نمبر
الفون رن وكانت السكرتيره انا ايوه يا روان
روان: في حد اتصل بينا من وزارة الدفاع وانا اجالت المعاد لبعد يومين لما تيجي يا فندم
انا : تمام ماشي محمود بيه هيبدأ ينزل الفتره الجايه تمام
السكرتيره تمام يا فندم
انا مش هستريح شويه من ام الشغل ده ولا اي وقولت امشي شوايه لوحدي علي Beach وماشي بفكر في اخويا وهوه فين واخباره اي لان ابويا كان كاتب اسمه
ولقيت حد ببخبط علي ضهري وكانت نيروز بنت عمي عز
وهنسميها نيرو
انا: اه نيروز اي اللي جابك هنا انا جاي اريح اعصابي ي بنتي
نيروز : انا هنا برحله مع اصحابي شوفتك بالصدفه ماشي علي البيلاج
انا: ماشي عايزه حاجه انا هكمل انا
نيرو : عايزه اتمشي معاك يا محمد لو سمحت لو مش هتضايق مني
انا: ماشي تعالي بس بحترام مش زي اخر مره بالفيلا عندي ومش عايزك تنزعلي من القلم اللي رزعته ليكي
نيرو : لا عادي يا محمد مفيش حاجه انت في مرتاتك
انا: بالفيلا تعبانين من الحمل يا بنتي
نيرو : **** معاهم ولقيت نيرو بتمسك ايدي فاكر يا محمد الصدفه اللي جمعتنا لما جتلي علي طربيزة الكافيه وزعقت وقلبت الدنيا عشان صوتي عالي
انا: في بالي صدفه بردك كله من تخطيط جدك
اه فاكر طبعا من بعد الموقف ده كل حاجه اتغيرت 180 درجه
نيرو: ايوه طبعا بس انت واحد يا محمد كان متوفر ليك كل حاجه وكنت بتبعد دلوقت بقا كل همك الشغل والفلوس وحاجات تانيه
انا: شغلي ده بقا دلوقت ده مستقبلي والحاجات التانيه دي زي اي انا طبعا فاهم بس بحور
نيرو : النيك يا بني
انا: انتي ي بنتي ازاي تتكلمي معايا كده انتي بنت وانا شاب
نيرو : ي بني عادي اي يعني والكاب بتعها الهوا طايره وهي وقفت تجيبه و ادتني ضهرها و طيزها المدورة اللي تحس انك هتموت و ترشق بينهم بعبوص او تقفشهم جامد مع الهوت شورت اللي مكنتش واخد بالي امن لبسها اللي لابساه، و بتعدل نفسها وبتجري تجيبه
انا: حلوه اوي
نيرو : لفت و بصتلي وجت وبتقولي هو ايه دا اللي حلو؟
انا: البحر ده احلا من بحر اسكندرية اه يا بلدنا يا حلوه
وبضحك ولينا ضحكت وجت تقولي البحر بردك
انا: امال هيكون اي يعني مثلا طيزك وبشاور عليها
نيرو : اي عجباك ولا اي
انا : بصراحه اه بس انتي ازاي تقولي لي الكلام ده
نيرو : انا بصراحه عيني عليك من زمان من اول ما قبلتك بالكافيه وانت عجبني وعايزاك ولما مسكت بتاعك في الجنينه بتاع الڤيلا عندك انا هجت زياده عليه ولما ضربتني بالقلم ولعت اكتر
انا: يا لبوه انا في دماغي ﴿اي العيله الشرموطه دي ﴾
تعالي نروح الشاليه عندك في حد عندك في الشاليه
نيرو : يلا مفيش حد هناك ي بني
طيب تعالي يا لبوة
وروحنا واول ما دخلنا هي كانت هايجه اوي
انا :اهدي يا لبوه نيمت نيرو علي ضهرها و بقيت ابوس فيها وهي اديها علي راسي من ورا بتحضني اكتر و بتمص شفايفي جامد اوي و انا ايدي علي بزازها و بقفش فيهم و نزلت بشفايفي علي رقبتها الحس فيها و ايدي لسه علي بزازها
نيرو : اه اممم ايوه يا حبيبي قطع بزازي في ايدك اممم كمان
قمت من عليها لان انا كنت لابس شورت بس وقلعته
ونيرو قلعت الشيرت والشورت و بقيت ملط انا شوفت بزازها قدامي و بقيت مجنون بقيت امص الحلمة اليمين و بقرص الشمال و نيرو بتتأوه و ايدها علي راسي فضلت امص بزازها خمس دقايق و بعد كدا نزلت لحس في بطنها و عند كسها لحسته بلساني لحسة سريعة و نزلت علي الفخاد بقيت اقفش فيهم و الحس فيهم و طلعت علي كسها تاني
وانا بتكلم بنفس سخن عند كسها
انا: كسك يجنن يا لينا احلا كس شفته في حياتي بجد
نيرو :اه بجد يا حبي كسي عجبك كل دا
انا: كسك ده جنان وصغير وحلو
ونزلت لحس في كسها و في الذنبور و دخلت صباعي لقيته دخل في خرم كسها و هي بتتلوي من كتر الهيجان و بتشد ملاية السرير
انا: نيرو انتي مفتوحه ولا اي
نيرو: اه ومش عارفه تتكلم من الهيجان انا مش مركز غير في كسها
ودخلت الصباع التاني في كسها و انا لسه بلحس في ذنبورها
نيرو : اه يلا بقي انا ولعت و مش قادرة
انا: يلا ايه؟
نيرو : اححح نكني يا محمد ابوس ايدك يلا
انا: لا اتعذبي شوية مش كنت هتموتي علي زبي
نيرو: اه عشان خاطري يلا بقي، ابوس رجلك
انا: عايزة تتناكي
نيرو: ايوووووة يلا بقي
انا: طيب مصي زبي كده يا لبوتي
نيرو من غير ما ترد قامت و نيمتني علي ضهري و مسكت زوبري و بقيت تلحس في الراس و تركز في فتحة راس زوبري و تحاول تلحسها كويس و بعد كدا تمص زوبري كله و تدخله في بوقها بأستثناء 6سم اللي مش بتقدر تبلعهم مع باقي زبي
يعني بتبلع زوبري كله بس بيفضل 6 سنتي برا عشان زوبري طويل شويه زي ما انتو عارفين
و تنزل علي البيضان تمص كل بيضة في بوقها و تبلعهم الاتنين في بوقيها
طبعآ كانت بتألمني الحركة دي عشان بضاني كبير شوية و هي بوقها صغير اوي
و بدون مقدمات نيرو صوتت و جابت ميتها علي بطني و علي السرير قمت انا و خليتها تنام علي ضهرها و بليت ايدي و دعكت بيها كسها و رفعت رجليها علي كتافي و ظبطت زبي علي كسها و هاتك يا ضرب في كسها و نيك جامد
بعد اكتر من نص ساعة نيك في مختلف الاوضاع كنت جبت انا مرتين و نيرو يمكن ست مرات
انا: بلفها علي بطنها وهبدا انيك في طيزها اللي مجنناني
نيرو : لا مش قادره خالص وانا مجربتش النيك ورا خالص
انا: بمزاجي ي لبوه ولفيتها ودخلت صبعي وكانت ضيقه جدا
نيرو بتصوت : خلاص عشان خاطري
انا دخلت صباعي التاني وطيزها بتقفل صباعيني وبتصوت
اهدي كده لان انا هنيكك فيها انا مزاجي عايز طيزك
اهدي كدا واخت من كسها عثل وبليت زبي ومدخل راس زبي والصويت شغال وراس زبي في خرم طيزها
وهي بتشخر وانا بستغرب ازاي بنت ناس تعمل كده
ولا سألت في امها الملبن لقيت طيزها بدأت تتأقلم علي وضع زبي ودخلته واحده واحده ونفسها راح وسكتت
وقاعد ارزع وطيزها بتقفل علي زبي وبعد ربع ساعه من الرزع زبي نزل كمية مهوله في طيزها وهي فرحة وبتقولي انا لبوتك انتا
انا: متخديش عليها دي كانت نيكه طياري كده يا لبوه
نيرو: لالا عشان خاطري انا بنت عمك
انا : و نمت جنبها نص ساعه وهي نايمه وقمت لبست وطلعت علي الفيلا عندي واخل علي نادين
نادين: كنت فين يا صايع وبتضحك
انا : كان عندي نيكه سريعه كده ما انتي عارفه مش قادر اقرب ليكم
نادين: طيب ووشها قلب
انا: انتي عارفه ان مش بقدر اخبي عليكي حاجه يا نيدو
نادين: ماشي يا حبي ارتحت يعني
انا : لا وعايزك تريحيني ?
نادين : طب يلا نام بقا كدا مش هيحصل طيب
انا : خارج برا شويه هكلم الواد محمود صحبي لان هنزل
علي الشغل
وجه لي فون من رقم غريب علي فوني
انا: الو مين معايا
المتصل: محمد بيه معايا
انا : ايوه مين
المتصل : معاك ياسر مندوب مكتب وزير الدفاع يا محمد بيه
انا : اهلا اتفضل
المتصل : متحدد ليك معاد في المكتب لان هيبقا في شغل بينا
انا: في اجازه حضرتك ممكن تكلم السكرتيره وتحدد معها معاد
المتصل: اسف يا محمد بيه هنحدد معاد في اسرع وقت
انا: تمام مفيش مشكله تمام
انا : بكلم محمود في الفون واد يا محمود مش هنخلص يعني وننزل الشغل بقا
محمود: احا انت لسه مكلمني امبارح يلا احا انت مستعجل ليه
انا: اه مستعجل لان اللي انا عايزه بيبدأ يحصل اهو مكتب وزير الانتاج بيكلمني عايز يقبلني
محمود : اللعب انا جهاز من دلوقت لو هتنزل من عندك
هنزل بعد بكرا الصبح باذن ****
محمود: ماشي يا حبي خليني اخلص اللي في ايدي
انا: اللعب احنا بدأنا نضرب نار ايوه كده
محمود : اقفل يلا
انا: اي ده هيفضلو نايمين ده احنا الساعه 7 بليل
يا < سوزان دي مديرة الفيلا عندها 55 سنه البشره بيضه جسم كيرفي>
انا: صحي الهوانم يلا عشان ننزل
سوزان : حاضر يا فندم
بيرو اختي نزلت لي بتقولي محمد انا همشي بقا
انا: رايحه فين يا بنتي مش هتمشي انتي هتفضلي معايا يا اختي وهدور علي اخويا من الاب وهنبقا مع بعض باذن ****
بيرو : انت طلع ليك اخ من الاب ولا اي
انا: اه كل يوم بكتشف حاجه جديده ي بنتي
بيرو : **** معاك ي حبي هي النسوان اللي جوه دي هتخلف امته
انا: اعرف المهم عايزين نخرج دلوقت فوقيهم ويلا نخرج
بيرو : ماشي يا محمد هصحيهم ماشي
انا: بكلم مديرة الخدم وبقول انا عايز الخادمه اللي في قصر والدي اللي كانت ماسكه الغرفه بتاعتي هناك
سوزان: انا عملت حاجه يا فندم
انا: لا ي سوزان دي هتبقا الخادمه الخاصه لي هي عارفه نظامي
سوزان: حاضر يا فندم
انا: حضري wc لان هاخد شاور يلا بسرعه
سوزي : حاضر يا فندم
انا : شوفي مدام هدي تنزلي كدا
سوزي حاضر
هدي نزلت اي ياباشا وحشتيني اوي
هدي : انت اصلا سأل في يا ميتو
انا: مقدرش ي حبيبي و**** بس انا عارف انك تعبانه اوي من الحمل عشان كده سايبك علي رحتك ويلا عشان نخرج كلنا
هدي: يا حبيب قلبي ونطط في حضني وبوس واحضان وتقولي خايف عليا يا حبيبي
انا: امال ي حبيبي تعالي ناخد دش بس بحترام ?
هدي :ماشي يلا يا حبي
خلصت الدوش طبعا ومخلاش من الرومانسيه والحب
في الحمام بس بحترام
ولبسنا وكلنا خرجنا في كافيه شيك جدا انا
جاد الجوهرجي
انا: اللو يا جاد جهز لي 3 اطقم الماظ زوق عالي ودخلت اقعد وبكلم معاهم
جه بودي جارد لي وبيقولي ممكن ثانيه يا محمد بيه
انا : انت مين والحراسه جت لي في اقل من ثانيه
البودي جارد : انا تبع مدام مني الجمل يا فندم
انا: اهلا هي فين بالغرفه الاخري من الكافيه
ورحت مع الجارد وكان معايا 3 من الحراسه بتعتي وداخل لقيت بنت في 29 سنه ملكه في الجمال وسمعت سريخ جامد من مرتاتي واختي
في مكان اخر بين
عماد شاب عمره 28 سنه طوله 175 سم رفيع ابيض البشرة معاه كلية طب بطري اخدها بعد سنين من المعناه بسبب ظروفه انه هوه اللي بيشتغل وبيصرف علي
نفسه دلوقت شغال في مزرعه مواشي عايش مع امه
نجلاء 44 سنه بيضة 160 سم جسمها مظبوط سيكا وهي ربة منزل ابوه ساب امه وميعرفش عنه حاجه امه معرفه عماد بكده
صحيت من النوم عشان انزل شغلي في المزرعه لقيت امي قاعده حزينه وبتتفرج علي التلفزيون
انا : مش هتبطلي فرجه علي التلفزيون عشان الننظر يا امي
امي : انت صحيت اهي اي حاجه تسليني يا عماد
انا: تسليكي ايه، دا المسلسل الواحد بيفضل شغال وانتي بتنامي قدامه وبضحك وببوس اديها
امي : خلاص بقا يا عماد وبتضحك بس انت روح خد دوش و الفطار جاهز في المطبخ ابقي ادخل افطر عشان شغلك
انا: ماشي
امي: صحيح صاحب المزرعه عامل معاك اي
انا: الحمد**** يا امي (اصلا ده مطلع عيني بس ) هوه مش عايز يقول لامه
امي: **** يصلح حالك ويحنن عليك القلوب يا بني ****
انا: **** يخليكي لي **** وما يحرمنيش منك يا غاليه وببوس راسها
امي: ادخل بقا خد لك دش عشان ما تتاخرش
انا: ماشي يا نيجو
امي: بقولك اي انت عارف اني مبحبش الدلع الماسخ ده
انا: طيب. علي العموم انا اسف يا ست الكل
امي: لما تحب وتتجوز ابقا دلها زي ما انت عايز
انا : مش هتجوز قاعد جنبك اهو ودخلت الحمام اخدت دوش وخرجت،دخلت المطبخ فطرت وعملت كباية قهوة وخرجت بيها في الصالة شفت امي زعلانة بعد ما اتكلمت معاها في موضوع اني مش هتجوز لان انا اصلا ظروفي وحشه
انا: مالك بس يا وليه علي اول الصبح؟
امي: مالي ما انا كويسة اهو انت شايفني بشد في شعري؟!
انا: بتضحكي عليا ولا علي نفسك روقي كدا هعملك اللي انتي عيزاه حاضر الظروف بس تتعدل
امي: خلاص يا عماد **** يصلح حالك **** كل حاجه هتتعدل باذن ****
انا: طب انا هلبس و هنزل الشغل يا امي عايزه حاجه مني
امي: لا **** معاك يا عماد يا بني ****
انا: نزلت وروحت الشغل وكان اني لازم اول ما اخش اكشف علي البقر كله
قعدت علي الكرسي باخود نفسي من الشغل، دقيقتين و عم ابراهيم قعد جمبي
ابراهيم : اي يا عماد
انا:ايه يا عم ابراهيم
ابراهيم :في حاجه مضيقاك ولا ايه لو حد مضيقك قولي و انا اريحك منه واول مره اشوف ابراهيم بيتعامل معايا كده
انا بابتسامه: ابدا اصل عيزين يفرحو بيا والحال معايا مش كويس الحمد****
ابراهيم : طيب ما انا كمان عايز افرح بيك معاهم
انا: حاضر هحط اسمك في لستة الناس اللي عيزين يفرحو بيا يا عم ابراهيم حاضر
ابراهيم : ههه طيب ايه مش ناوي تكمل نص دينك بقي
انا:ومش عارف يعم ابراهيم الجواز دا مسؤلية و حمل والظروف الحمد****
ابراهيم: وانت جدع و يعتمد عليك يا عماد متقللش ثقتك في نفسك
انا: مش عارف انا بفكر في الموضوع لكن كل مرة بتخنق منه و بأجل التفكير لبعدين
ابراهيم رب النهارده هو رب بكره متحملش هم حاجه وانت دكتور زي الفل اهو ممكن تمسكك المزرعه واهو داخلك يزيد يا عماد
انا: لا يا ابراهيم هتتعدل باذن الرحمن هتتعدل
ابراهيم : تعال يلا معايه فوق حكم ام كارم عامله الحمام المحشي و شايله منابك عشان عرفاك بتحبه
انا : مستغرب من المعامله وكنت بتغدا في المزرعه مع العمال
انا لا الف هنا و شفه،بس انا مليش نفس و**** يا حاج
ابراهيم : كدا برضو هتكسفني؟ و تزعل ام كارم منك دي نبهت عليا لو مطلعتش معايه تتغدا مش هتكلمك تاني
انا: اسف مش هقدر اكل بس هطلع عشان ما ازعلش ست الكل مني حاضر طالع معاك ي عم ابراهيم
ابراهيم : خد دوش في الحمام هنا و ابقي حصلني علي البيت
انا: طيب تمام ومستغرب من المعامله الجديده دي
ودخلت حمام المزرعه طبعآ حمام نضيف
خلصت دوش و طلعت فوق عند بيت عم ابراهيم كان جنب المزرعه اصلا
انا من عند الباب: عم ابراهيم
ام كارم من جوا: تعاله يا عماد هو انت غريب؟
انا: اه غريب
ام كارم او سمر 39 سنه، بيضة 166 سم بزازها كبيرة بس مش مدلدلة و طيزها كبيرة بس مش اوي و شكلها و ريحتها ديما حلوة بقتعد في البيت بلبس بيتي عادي و هي معتبراني زي ابنها كارم و ديم تسالني عن امي و انا بحترمها و بعزها زي امي و اكتر مع ان المعامله بتاع جوزها كانت وحشه معايه واتغيرت النهارده
انا:البيت له حرمته برضو يا ست الكل
ابراهيم : ادخل ادخل يا عماد روحي يا ام كارم جهزي الاكل
انا:: لولا زعلكم و**** ما كنت طلعت وانا اصل مليش نفس اكل و****
ام كارم : يلا يا دكتور و بطل رغي كتير اقعد جمب ابراهيم علي ما اغرف الاكل
قعدت علي صنية في الارض و ام كارم حضرت بقيت الاكل و قعدنا ناكل و كل واحد يعزم عليا ادوق صنف من الاصناف و في عز ما انا باكل
فوني رن و كانت امي
خدت الفون و خرجت البلكونة وبكلم امي
انا: ايوه يا ماما
امي : ايه اكيد خلصت شغل من بدري
انا: ايوة
امي: تعاله عشان عيزاك
انا: حاضر يا امي
قفلت مع امي و دخلت من البلكونة
ام كارم : اي هتمشي ولا ايه؟
انا: ايوه حضرتك
ام كارم : ليه خليك يا دكتور شوية
انا: كفاية كدا ده الحاج ابراهيم بينام علي نفسه اهو
وامي عيزاني
انا: بالسلامة انا هستاذن
نزلت من البيت و قفلت باب البيت و طلعت علي اول الشارع 5 دقايق وكان تاكسي معدي اخته وطلعت علي البيت لقيت امي تعبانه
انا : مالك يا ماما في اي اوديكي للدكتور
امي: لا يا عماد انا كويسه انا عايزاك ترتاح يا عماد بقا انت ده مش مكانك انت مكانك مع ابوك في شغله ومصانعه وشركاته
انا: ابويا مين مش بتقولي لي مش عارفه مكانه
امي: انا عارفه مكانه ياعماد ابوك غني جدا جدا بس مات اهو من 5 شهور وعندك اخوات من الاب كمان 3 بنات وولد
بس في اخت ليك ماتت واخوك هوه صاحب كل حاجه لان هوه اصلا اللي ماسك شغل ابوك مع شركاته انا سامعه ان ليه شغل لوحده بعيد عن ابوك واخوك كمان مليونير بس من شغله هوه يا عماد
هوه صغير 23 سنه وطيب يا عماد
عماد: بتقولي ايه انا لي كل ده وبعداه عني ابوك اللي كان عايز كده وقالي لو قرب هيموتني يا عماد يا بني انا اسفه
النهايه
وكده الفصل التامن خلص اي رايكو يا شعب العنتيل في الجزء ده اكمل علي نفس النظام ولا اغير يا بشوات
لان الاحداث الجايه هتبقا صعبه اوي واللي كنت مفكره معايه طلع عليا
? ياتري محمد هياخد اخوه في حضنه واخته ولا هيبق اي النظام ?
وياتري حصل اي لمرتاتي في الجزء اللي فات ?
اتوقعو اي حصل
واللي هيتوقع صح هدخل اسمه في القصه مع السلامه الي جزء جديد من سلسلسة روقان الي النهايه
صباح الجمال او مساء الجمال حسب الوقت اللي بتقرأ فيه القصه انا بشكر الكل علي الدعم وباذن **** اكون عند حسن ظنكم واسف علي التاخير ممكن اكون مغير في الاسماء في كل جزء وسن الناس والاماكن اللي فيها لكن 60٪من الاحداث حقيقه عايزيين تصدقو صدقو مش عايزيين مفيش عندي مشكله ممكن تشوفني وسخ ومعنديش رحمه بس اللي شوفته كان صعب انا مليش في القتل بس تمام ممكن اضرب واكسر لكن اقتل لا وزي ما قولت القصه فيها احداث حقيقه واحداث لا مش ملزم ابين انهي حقيقه وانهي اضافه ويأتي القدر لي ثاني مره وياخذ الغاليين لي ?
ممكن الجزء ده هيبقا صغير بس الاحداث اللي فيه بتموتني
الجزء التاسع
الفراق بيين الحين والاخر بين الزوجه و الابن
الجزء اللي فات وقفنا عند وانا رايح اقابل مني الجمل سمعت سريخ جامد من مرتاتي واختي سبت مني وجريت عليهم وسبت مني ومشيت اجري وهي معايه
انا : في اي حصل
نادين: بموت يا محمد مش قادره اه الحقني
هدي: انا هموت يا محمد وماسكه بطنها
اختي: نفس الكلام
انا: اسعاف يا بهايم بسرعه يلا
بعد 5 دقايق الاسعافات وصلت وطلعنا علي المتذفي والكل بيعيؤط وهدي معدتش بطلع نفس
وداخلنا علي الميتشفي خادوهم علي العمليات الدكتور طلع لي بعد دقيقتي
دكتتور مين معاهم
انا: جوزهم انجز
الدكتور: دلوقت ده تسمم هما كلهم هيبقو تمام بس في وحده فيهم لنضحي بالام لنضحي بالاطفال
انا: الام طبعا تبقا كويسه انجز
دكتور: تمام ماشي
انا: انجز بسرعه انت لسه هتتكلم
عارف : وصل لي وقالي في سبع جايلك ده انسان بشري بس وحش هتقدر تعتمد علي وهيحميك وهيحمي كل شغلك
انا: مردتش وقاعد خايف عليهم وبعد ساعتين الدكتور طلع وقال
دكتور : يا فندم انا اسف الام والطفل ماتو
انا: انت بتقول اي انا قولت عايز الام تعيش لا ونبي
دكتور: انا اسف قدر **** يا فندم انا اسف
مني: اهدي يا محمد ده قدر **** ومكتوب
انا: دي هدي حضرتك وروحت بحضنها وبقولها دي مراتي دي كانت بتعشقني عشق
اه انا مش بضهر حد في عيلته حد انا بس باذي اللي يقربلي ويقرب لعيلتي ليه كده بس اللي بياذيني ليه مكنتش انا ****
مني: وحد **** يا محمد اهدي بس **** هيعوضك باذن ****
سبع: محمد بيه البقاء *** يا محمد بيه انا جدك بعتني ليك وهوه جاي بالطريق هوه وعمك
انا:بشوف مين بتكعم لقيت واحد طويل وعريض وشكله غليظ جدا ويتخاف منه لا محدش يجي انا قو لت اهو
سبع: حاضر يا فندم هبلغهم
انا: بعيط ومش قادر اتكلم نهائي ومش عارف اعمل اي وبعد ساعتين من الصمت اسمع صوت محمود صحبي جاي بيجري عليا وبيعرج شوفته عيط اكتر من منظره
محمود: البقاء *** يا محمد وحد الاه كدا *** كبير يا بني
انا:حضنته جامد وبعيط وبقوله هدي ماتت يا محمود اه وهوه بيعيط علي عيطي
مني: يا جماعه مش كده يا محمد بيه اهدي ويلا عشان الاوراق وكده
انا: تسلمي علي وقفتك يا معايا مني هانم
مني: متقولش كدا انا بسمع عنك كل خير يا محمد بيه وده موقف مكنتش انفع اسيبك فيه
سبع:انا خليت الحراسه تقفل المكان يا محمد بيه وعرفت مين اللي عمل كده
انا: مين يا ده
سبع: شخص بيشتغل في الكافيه يا فندم وانا هتعامل معاه
انا: انا عايزه قدامي بالفيلا يا سبع
سبع : حاضر يا محمد بيه
محمود: اخبار نادين اي واللي في بطنها التوأم يا محمد
انا: الدكتور بيقول كويسيين يادكتور لو عايز اسفر حد برا حالا يسافىو انا مش عايز اخسر حد تاني
الدكتور : مفيش داعي الهوانم تمام والحمل كمان بتاع نادين هانم تمام
محمود: الحمد**** يا محمد عايزين نطلع القاهره بالجثه عشان ندفن
انا: كلم كريم يجهز كل حاج يامحمود وانا هدخل لهدي اشوفها وبعيط
محمود: ماشي بس بلاش احسن تخش يا محمد
انا:هدخل لو اي حصل سبني
وداخل لهدي ورجلي مش عايزه تسبني انا شوفتها وكانت نايمه زي الملاك وبشوشه
روحل قلبس سبتيني يا حبيبي و**** العظيم هجيب حقك ومش هسكت وبملس علي شهرها وانا مرمي علي ركبي وبعيط منها بسبب اني شوفت منها كمية حب وحنان كبيره
انا مش عايزك تزعلي مني يا هدي علي اي حاجه عملتها مع اهلك ونبي انا اسف بس كل ده كان بسببك يا حبيبي
عايزك تسلمي علي كريمة اختي يا روحي اه يا حببتي طب اصحي واتكلمي معايه انا مكنتش بسمعك دلوقت هسمعك ونبي اصحي
نفسي بتكلمني اي يلا اجمد كده وفوق احنا شوفنا كتير يا بني وكل ده بسببك
انا: خلاص اسكت بقا مش عايز اسمعك
نفسي: يلا غور في داهيه كل اللي حواليك بيموت بسبب غبائك يا غبي
وطلعت برا الغرفه وبكلم محمود بصعوبه خلصت كل حاجه يا محمود
محمود: علي الصبح باذن **** النعي هينزل بالصحف بس والعزا بعد يومين بساحة **** ......
الفون رن وكان جدي
انا: ايوه يا جدي
جدي : شد حيلك يا والدي **** يرحمهاا
انا: اللهم امين يا جدي
جدي: انا كنت جاي انا وعمك بس انت قولت بلاش يا والدي
انا: مش عايز اتعبكم يا يا جدي انا جاي الصبح ادفنها
جدي: ولا تعب ولا شي يا والدي شد حيلك
انا: تسلم يا جدي هقفل دلوقت مع السلامه
ممرضه : مدام نادين فاقت وعيزاك
انا: بفرحه وحزن في نفس الوقت وبجري عليها
وداخلت الغرفه نادين روحي حمدلله علي السلامه يا حبيبي
نادين: اي حصل يا محمد لينا كلنا
انا: مفيش حاجه يا نادين بس العصير كان فاسد بس
نادين : كلنا كويسيين يعني وانتا كويس يعني
انا: اه كله كويس الحمد**** قوقي انتي بس كده عشان نتفسح
نادين:بتضحك وتقولي فسحة اي بقا دي قلبت بمستشفي
يا بني
انا: بضحك بضحكه مصطنعه كده يلا خير
نادين: امال هدي فين واختك كمان
انا: كاتم الدموع وبقولها كل واحد بغرفه خاصه
نادين: مااك يا محمد في اي انت مش عجبني
انا: مفيش ي بنتي حاجه مصدع بس من القلق اللي كنت فيه عليكم يا حبي
نادين: احنا كويسين اهو متخفش بقا علينا احنا شويه ونفوق ونمشي
انا: باذن ****
الدكتور جه وكنت خايف يقول حاجه ليها كنت علي اخري
لكن الحمد**** الدكتور مقلش حاجه انا خليته طالع وطلعت وراه
انا: يادكتور دلوقت احنا هننزل القاهره بالجثمان وانا مقولتش لنادين عايزين اي حاجه تهديها بس وضد الانفعال بس ومش عايز يكون له تأثير علي الحمل
الدكتور: طبعا متخفش يا محمد بيه مدام نادين بالشهر الثامن وهنديها مهدء عشا الخبر لما تقوله ليها
انا: اقول ليها طب ازاي اعمل كده دي كانت بنتها واختها الصغيره
الدكتور: لازم تعرفها لانها هتشوف الاسعاف والجنازه بالطريق الي المطار يعني كده كده هتعرف
انا: ماشي يا دكتور
محمود: مالك في اي
انا: مش عارف هقول لنادين ازاي علي هدي
محمود: ممرضه تقول ليها وهي بتديها حقن المخدء
انا: مش هينفع لازم انا اقول ليها يا محمود وبفتكر الايام واللحاظات الحلوه اللي كانت بيني وبنها وبدمع
وداخلت لنادين وقاعدة علي السرير ووخدها بحضني والممرضه جت وبتديها حقن في المحلول وانا بحضن فيها نادين يلا بقا شدي حيلك عشان هنسافر الصبح عشان ..... مش قادر عشان ..... ندفن هدي وبدمع
نادين: مين انت بتقول اي طيب هدي مين يا محمد وانا حضنها وبدمع هدي اختك ومراتي يا نادين بس ب**** عليكي اهدي عشان اللي في بطنك
بتعيط والهستريه اشتغلت دقيقتين ولقتها هدت شوايه بس وبتعيط انا اهدي يا نادين انا معتش لي غيرك دلوقت
ولا عايزه تروحي مني وانا اموت كمان
نادين مش بتتكلم وبتعيط وانا كمان بدمع وبقول ليها خلاص ونبي عشان خاطري
نادين: بتبص لي وبتهز دمغها حاضر
محمود : خبط ودخل ازيك يا نادي صحتك تمام
نادين: مش بترد بس بتهز دمغها وبتعيط
محمود: طب الحمد****
تعاله يا محمد في حد عايزك برا
انا: حاضر اطلع وانا جاي وراك اهو
محمود طلع وانا ببوس دماغ نادين وبقولها انا هطلع اشوف مين برا
وطلعت وكان حمدي بيه مساعد ......
حمدي: البقاء *** يا محمد بيه انا مندوب من كذا وجاي لمعاليك عشان اكون مع حضرتك
انا: تسلم يا حمدي بيه انا ساعتين وهمشي اهو بالجنازه
حمدي : هكون مع سياتك لحد القاعره والدفن يا فندم
انا: تشرف يا فندم
بعد ساعه دخل عليا عمي عز وجيش من الحراصه ومش عارف ليه
عز: البقاء *** يا ابن اخويا شد حيلك يا بني
انا: البقاء *** يا عمي جيت ليه انا ماشي اهو
عز: انا بتقول اي يا محمد دي بنتي ومرات ابني
انا: **** يخليك يا عمي
ومشيت من المستشفي ومعايا محمود وعمي ومراتي نادين واختي وحمدي بيه وسبع
وعربيات حراصه وشرطه وموكب ماشي وطلعت علي القاهره وانا يعتبر مش شايف قدامي حاجه وبفتكر كل الحاجات الحلوه اللي كانت بنا وبدمع
نادين: بتبص عليا وبتدمع خلاص يا محمد **** يرحمها
انا: امين يا نادين وبعد كده طلعت علي المسجد بالتجمع
وصلت الجامع وكان المكان كله تامين وحراسه كبيره في كل مكان وناس اعرفهم وناس معرفهمش وقرايبي من البلد وجدي وكذا حد مهم كده وبردك معرفهمش
صليت الجنازه وطلعت علي المدفن بتاع عيلتي لان هدفنها هناك مش عند عليتها جه جنبي حد بيطبطب عليا وكان متبهدل شويه وعنيه مغرغره بالدموع وبيقولي شد حيلك يا محمد يا
فاجئه سبع وصل لي وبيأمن عليا مع الحراسه بتاعتي انا حسيت بحاجه كده لما الشخص ده لمسني شعور غريب بس مش مركز
مره واحد كنت في انهيار داخلي بس ثابت قدام الناس وطلعت علي المقابر الخاصه بي
وشوفت قبر والدي وجدي شافه قعد يدمع انا داخل هدي ومش عارف عملت كده ازاي شيلتها ونزلت مع اللي بيدفن وكنت انا شيلها لوحدي وطولت تحت محمود وبدمع ومش عايز اطلع
احساس إن فقدان ابنك ومراتك مره واحده صعب جدا *** ما يكتبها علي احد وافتكرت اختي كريمه وكنت حاسس بيها في كل مكان مش عارف ازاي
صحبي محمود نزل واخدني عشان اطلع لان تاخرت
وطلعت كان معالي و ومعالي م ومعالي ج انا اصلا استغربت وجم سلمو عليا وا٩ضان والبقاء *** وكده
جدي جه وقالي يلا يا محمد عشان نمشي مينفعش كده
انا : حاضر يا محمود وصل لي وكلمته براحه وقولت له يدبح عجول ويطلع فلوس وحاجات تانيه ***
محمود: حاضر يا محمد كل ده حصل اصلا
انا: عايز الكلام ده لمدة اسبوع يا محمود
محمود: حاضر حصل يا محمد بس اثبت كدا لان كدا مينفعش خالص كده
وصل ابو عمار صحبي **** يرحمه وقعد يحضن في ويقولي **** يرحمها يا محمد ويرحم عمار وبيدمع
انا: اللهم امين يا عمو
جدي : يا محمد يلا يا بني عشان ترتاح
انا: حاضر وبعد ساعه من السلامات من الناس
عمي عز جه لي وبيقولي مندور بيه عايز يعزيك يامحمد
مندور: البقاء *** يا محمد **** يرحمها يا محمد بيه
انا: البقاء *** يا مندور بيه
ووخلصنا الجنازه وطلعت علي الفيلا عندي وكان عندي عمي ومحمود ومراته وجدي وعماتي وكله عني الا امي
انا : داخلت ومش عايز اكلم حد نهائي عماتي جم ليه واحضان وتعزيه وانا في زهول تام من الصدمه وماسك في نادين مش عايز اسيبها
عمي: محمد اطلع ارتاح ي بني
وفعلا طلعت فوق وبفتح غرفة هدي نادين اخدتني لغرفتها وقالت لي تعاله يا محمد وماسكه نفسها من العيط عشاني
وداخلت الغرفه ونمت في حضن نادين اكني *** صغير لسه ونمت وقت كبير وبردك مش بتكلم
في مكان اخر ........
الولد داخل علي امه وبيبوس قدميها
نجلاء : انت جيت يا عماد يا بني
عماد: ايوه ماما **** يخليكي لي يا ست الكل وميحرمنيش منك ابدا
نجلاء : ولا منك يا حبيبي انا بس هيزاك تعزرني اني مقولتش ليك علي ابوك واخوك انت عرفت كان هيعمل اي
عماد: عارف يا امي كله خير الحمد**** بس انا هعرف اوصل لاخويا بامر **** انا عرفت عنه انه طيب بس هوه في مشاكل علطول
امي: بلاش يا بني انا خايفه عليك و**** خلينا في عشبتنا دي احسن لينا
عماد: متخفيش يا امي عليا انا مش عايز حاجه انا عايز اخويا بس وعايز عيله و**** يا امي مش عايز فلوس و****
نجلاء : يا انا خايفه عليك اخوك مش هيصدق وممكن يازيك ب**** عليك ونبي بلاش
عماد: يا امي متخفيش ابنك راجل وااكبر منه يعني انا الكبير يا امي
نجلاء : **** يصلح حالك يا بني ****
عماد: انا هطلع انام يا امي تامري بشيئ يا ست الكل
نجلاء: لا يا حبيبي التلفزيون جاب اعلان
يا عماد تعاله اقرأ اصل مش شايفه كويس
عماد حاضر يا امي
عماد: وفاة زوجة الملياردير محمد عبد المقصود نعي
دي مرات اخويا يا امي والجنازه غدا باذن ****
انا هروح يا امي ده اخويا
نجلاء: بلاش يا بني خايفه عليك انت شايف نزل له نعي بالتلفزيون واحنا علي قدنا
عماد: انا هروح يا امي لو اي حصل ده اخويا يا امي انش**** يموتني
نجلاء: لا متقولش كده يا حبيبي انش**** انا
عماد: **** يخليكي لي **** وميحرمنيش منك ابدا
........................
نرجع لي بقا
صحيت من النوم بعد فتره كبير وكان في حاله من الصمت انا ونادين
نادين: انت صحيت ي حبيبي
انا: مش برد وباين عليا الحزن
نادين : عشان خاطري بلاش كده يا محمد انا مايش غيرك يا حبيبي دلوقت مينفعش طب عشان اللي في بطني طيب ولا عايزني اموت واسيبك
انا: لا ونبي انتي كل ما لي يا نادين وكل ثروتي اللي في بطنك دول انا عايزهم يبقو سند لي دايما يا نادين انا معتش لي غيركم دلوقت يا حبيبي
نادين: طبعا يا محمد **** يخليك لينا **** وميحرمنيش منك ابدا
ونزلت علي المكتب كانت الساعه 2 م وكنت قاعد علي المكتب ومش عارف مين عمل كده وفاجئه بصوت عالي
يا سبع عايزك تعرف مين عمل كده
سبع: حاضر يا محمد بيه
انا : في اسرع وقت
سبع : حاضر يا فندم
وجه في بالي الشخص اللي جه طبطب عليا وانا بالجامع
بقولك يا سبع فاكر الشخص اللي جه يطبطب عليا وانا بالجامع وانت جيت علطول
سبع: ايوه يا فندم فكره
انا: عايز اعرف مين ده وساكن في وكل حاجه عنه
سبع: الصبح يا فندم يكون عندك كل حاجه عنه
دخل عليا جدي وبيقولي محمد انا عايزك تجمد كده لان اللي جاي اصعب
انا: هوه في اصعب من كده يا جدي انا خلاص معتش مستحمل حاجه و****
جدي: انت راجل يا محمد وانت عصب عيلة المقصود
انا: **** يخليك يا جدي احنا عايشين من خيرك
جدي : **** معاك في الجاي يا محمد
سبع: جه جري محمد بيه عرفنا اللي عمل فيكو كده
اخت حضرتك( منار ) يا محمد بيه
جدي: انت بتقول اي يا سبع
انا: انت بتقول اي يا سبع والدنيا لفت بي ووشي جاب ميت لون ولون ووقعت علي الكرسي ومش بتكلم ومش عارف
..............
وكده يبقا الجزء التاسع انتهي
مرحله عدة قصاد عيني في ثانيه بعد ما عرفت اللي
عملته اختي منار في مراتي
الحياه بتخبي حاجات كتير لينا وياريت مكناش نعرفها
الجزء العاشر والأخير
احداث كتيره جايه وهيبقا طويل
وهيكون النهايه ?
صباح الجمال او مساء الجمال حسب الوقت اللي بتقرأ فيه القصه انا بشكر الكل علي الدعم
واسف علي التاخير جدا جدا انا طول عمري تعبان وعندي مشاكل جسديه من اللي شوفته اسف علي التاخير واسف لكل واحد معجبتوش القصه بتاعتي ونسبه مصدقيتها 70% وشكرا لكل اللي كانو بيدعموني كل الشكر ليكم
واسف للناس اللي كانت بتكلمني ومكنتش بعرف ارد وبشكر كل ناقض لي في القصه
الجزء العاشر والاخير من السلسه الاولي
الجزء العاشر
هنبداء من نهاية الجزء اللي فات .....
سبع: جه جري محمد بيه عرفنا اللي عمل فيكو كده
اخت حضرتك منار يا محمد بيه
جدي: انت بتقول اي يا سبع
انا: انت بتقول اي يا سبع والدنيا لفت بي ووشي جاب ميت لون ولون ووقعت علي الكرسي ومش بتكلم ومش عارف
سبع: ده اللي عرفته من الواد اللي مسكته يا محمد بيه
انا: اه بتقول اي اختي اللي من لحمي ودمي تعمل كده
انا عايزه الواد ده قدامي حالا يا سبع
سبع: حاضر يا فندم دقايق ويبقا عندك
جدي: انا ولاد ابني للدرجه دي مش بيحبو بعض طب ليه كده ****
انا: مش بتكلم ومصدوم وتعبت اكتر ما انا تعبان وحسين بقلبي بيتسحب مني ووشي اصفر وجدي بيتكلم ومش عارف هوه بيقول اي
جدي: محمد سا بني اهدا مش عايزك تعمل حاجه وبعد كده تندم عليها
انا: مش برد عليه وعيني حمرا ددمم ومش عايز اسمع صوت حد
سبع جه وجاب الواد
انا: قاعد عندك يا رغد كده علي الكرسي ده وسيبه وخليه يشرب مايه وعايزه يتعالج من الجروح دي
جدي: مستغرب وبيقولي انت بتقول اي
انا:ولا اكن حد بيتكلم ورايح وبطبب علي الواد
ورعد مستغرب من التعامل بتاعي انا بشد كرسي رعد جه جري يجيبه لي وقاعد قدام الولا وشي بوشه
اهدي يا حبيبي انت اسمك اي يا بني
الواد كان جسمه صغير جدا وضيف كده عنده 20 سنه
بقوله مش عايزك تخاف خالص وبقوله يا سبع وبزعق ينفع كده اللي انتو عملتوه ده في كذا
انت اسمك اي يا بني
الولا : اسميييييييي اااااااسلام
انا : اهدا كده وعايزك تحكي لي كل حاجه ازاي عرفت منار وازاي قالت ليك
اسلام: انا هقول ليك كل حاجه بس سبني اعيش ونبي يا بيه انا عندي اخوات بنات وابويا وامي بصرف عليهم
انا: متخفش بس يلا احكي استنا يا سبع اسلام كل ولا لسه
سبع: مكلش من يومين ولا شرب
انا: طب حات اكل ومايه له بسرعة
قول يا اسلام كل حاجه
اسلام: حاضر
انا: لي واحد صحبي شغال بفندق بالساحل وقالي يا اسلام انا عارف ظروفك تعاله اشتغل هنا في مطعم فلوسه كويسه
وفي يوم دخل عليا واحده وواحد نضاف جدا روحت ليهم
انا : اتفضلو يا فندم تأمرو بي اي
الشخص : تشربي اي يا حببتي
البنت: sparkling water يا حبيبي
الشخص: sparkling water مع pineapple juice
انا: حاضر يا فندم
ورحت وجبت ليهم الطلبات دي وبعد ساعه الشخص لغاني وقالي تعاله حسابك كام قولت له 250 يا فندم
لقيته بيديني 500 وبيقولي الباقي عشانك
انا فرحت جدا جدا ومنظري بان عليه الفرح
البنت ضحكة وقالت لي للدرجه دي يعني
انا: اسف يا فندم تأمرو بشيئ وماشي
الراجل: مره واحد جه لي وقالي عايزك في مصلحه حلوه وهتطلع من ورا الحكايه دي بفلوس كتير اوي اوي
انا: اؤمر يا فندم اتفضل
الراجل : لا بعد شغلك رن عليا وده الكارت بتاعي لو عايز كلمني
انا: طيب تمام يا فندم هكلمك بعد الشغل انا دماغي بتفكر يا تره ده عايز مني اي ده ووعايز اي من واحد زيي ده
الشغل خلص وكلمته علطول وبقوله ايوه يا فندم اقابل حضرتك فين
قالي في فندق كذا
انا: حاضر 5 دقايق واكون عندك وقفلنا وانا روحت له وقالي انه هيخش في الموضوع علطول وكان معاه البنت بردك وقالي بص يا اسلام دلوقت انا عايز تعمل حاجه وهتاخد 300 الف جنيه
انا: انت بتقول اي بجد وفرحت جدا جدا
للشاب : في واحد مهم بيحب الكافيه اللي انت شغال فيه بحبه اوي وكل ما ينزل هنا ينزل عندكم هتحط بس في المشروبات اللي هيشربها ماده معينه
انا :ماده اي ومين اللي هيجي ده كده الموضوع كبير يا بيه اوي وكده ممكن اتحبس
الشاب: متخفش هطلعك منها انا محامي
انا: لا كده يبقا فيها سجن يا بيه وكده الفلوس هتزيد
الشاب: كده انت تعجبني يا يلا خلاص 350 الف
انا: لا نص مليون
البنت اللي معاه: موافقه بس اول ما يخش هتحط الماده في مشروب كل اللي هيخش معاه
انا: موافق هاخد نص الفلوس دلو والنص التاني قبل العمليه بنص ساعه تمام
الشاب : موافق يلا ده شيك 250 الف بس انت عارف لو منفذتش هموتك
انا : لا متخفش هنفذ و**** وسبتهم ومشيت جري وطلبت اجازه من الشغل وروحت البلد لامي
وبعد اسبوع اتصلو عليا وانت وصلت الساحل ونفذت انا المطلوب واخت باقي الفلوس وكنت لسه هخله الحراسه قفلت المكان وانا كنت خايف والتوتر مسك في
........... ............
نرجع بقا من حكاية الواد ده لي
........ ........
انا : يا سبع تعاله اديلو مليون وخليه يتعالج ومشيه وعالجه الاول
جدي: انت بتقول اي يا محمد ده لازم يتربي وميشوفش الشمس
انا: لو سمححت يا جدي مش عايز كلام انا في اللي مكفيني
جدي: خلاص سيب الموضوع ده لي وانا اخلصه
انا: جدي انت حبيبي ونبي سبني في حالي لو لي خاطر عندك ويا سبع نفذ اللي قولته
سبع : اوامر يا محمد بيه حاضر .
جدي: خلاص يا محمد انت حر بس افتكر انا قولت سيب الموضوع ده لي
انا: خلاص ماشي انا طالع انام
وطلعت نمت واخت نادين في حضني ونمنا وصحينا تاني يوم الساعه تلاته العصر
الباب خبط وكان الشغاله
نادين صحيت ايوه استني ورفعت سماعة التلفون وكلمت الشغاله من علي التلفون والشغاله علي الباب اصل كل غرفه ولها فون خارجيوجنب باب الغرفه.
الشغاله: يا هانم الكل تحت عايز محمد بيه كل العيله
نادين: البيه ساعه ونازل يا سي
محمد اصحا يا حبي الناس مستنينك تحت في التراس
انا: مين دول علي الصبح مش العزا لسه بكرا
نادين مش بترد وزعلانه الفون رن وكان محمود صحبي
نادين: محمود صحبك بيتصل خد رد عليه
انا: ايوه يا محمود ارغي اصل هي ناقصه توتر اعصاب اكتر من اللي انا فيه
محمود: في ناس عايزنك يا محمد انا حولت اقولهم بعد العزار مش موافقين بردك
انا: ناس مين وبتاع اي انا عندي حالة وفاه يا بني شوفهم هما عايزين اي واتصرف انت
محمود : عايزينك انت ي بني ده مندوبين من كذا
انا: طيب هما فين يا بني
محمود : عندنا بالشركه دلوقت يا بني فوق بس كده وانزل
انا: انت عارف الحاله اللي فيها بس هحاول طيب ساعتين وجاي سلام
نادين: قوم يا محمد شوف شغلك يا حبيبي غشان تبقا فايق للعزا بكرا وشوف الناس اللي تحت دول عايزين اي
انا: حضنتها وبوست راسها **** يخليكي لي يا حببتي وميحرمنيش منك ابدا
انا داخلت الحمام اخت دوش سريع ولبست بدله سوده جدا ونزلت اشوف الناس اللي تحت دول لقيت عماتي وعيالهم وعمي وجدي واخواتي كلهم بمنار انا مردتش ابين حاجه لمنار عشان انا هسويها
عمي: حمد**** علي سلامتك يا محمد
انا : **** يسلمك يا عمي
عماتي: **** نجاك منها بخير يا محمد يا بني
انا: **** يسلمكوو جميعا
منار : محمد حبيبي حمد**** علي سلامتك يا حبيبي انا كنت هموت لو كان حصلك حاجه و**** يرحم هدي
انا: حضنتها ومبينتش حاجه وجدي بيبص عليا ووشه احمر **** يخليكي لي ي حببتي ورميت كلمه وقولت كويس انك مكنتيش معايه لان انا كنت هجيبك معايه يا حببتي
منار: وقفت دقيقه كدا في حضني من غير كلام وقالت الحمد**** كله خير
اختي الكبيره محمد الحمد**** انك بخير يا محمد
انا: الحمد**** **** يخليكو لي كلكم بردك مش هسكت لما اعرف مين اللي كان عايز يموتني
الكل: طبعا يا محمد
جدي: امال ي بني انا مش هسكت انا كلمت عماد الغالي
عمي: انا كلمت بردك السيد بيه وهيتابع بنفسه
انا ببص علي منار بشوف وشها بقا كله ازرق من الخوف وابيض وبيقلب اللوان
انا: دلوقت انا همشي رايح مشوار ومش عايزكم تمشوو تمام
الكل حاضر يا محمد ونزلت روحت الشركه لقيت 5 قاعدين كل واحد لابس بادله شيك ومحمود قاعد معاهم وبيقولو لي احنا اسفين يا فندم احنا عارفين الظرف اللي حضرتك فيه بس ده شغل واوامر
انا: مفيش مشكله بس حضرتكم مين
شخص : احنا مندوبين من وزارات مختلفه
انا : اهلا بيكم امروو
شخص: دلوقت كل قطاع عايز من شركات حضرتك توردات له يعني حضرتك مجال الاغذيه عايز توريد مجال البناء عايز توريد مجال البترول وفي مجالات كتير
انا : يعني حضرتكم انا عندي ظروف صعبه جدا وجايين عايزني انا ما محمود به كان هيخلص معاكو الكلام ده
شخص: حضرتك احنا كلمنا حضرتك في التيلفون الخاص بك وتم تحديد المقابله لكن حضرتك حصل ليك ظروف
انا: ايوه يبقا المقابله تتاجل شهر ولا اسبوعين ولا حاجه يعني مش كده يعني
شخص: دي اؤامر عندنا يا فندم
وتم تحديد المقابله معاك فقط بعد اسبوع بالضبط يا فندم بمقر ....... يا فندم
انا: تمام شرفتو
محمود بيه وصل البهوات لباب المكتب
محمود هوه في حاجه واقفه في الشغل اذا كان شركاتي او شركات والدي او شركات هدي **** يرحمها
محمود: لا يا محمد كله ماشي زي الفل بس عابزك تفوق كده انا عارف انك قوي وهتطلع منها علي خير
انا: باذن **** خير وبضغط علي زرار السكرتيره
السكرتيره : ايوه يا فندم
انا: تعالي عايزك
روان السكرتيره : ايوه يا فندم
انا: عايزك افك جسمي يا روان لان تعبان جدا
روان: حاضر يا فندم **** يكون في عونك في وفاة هدي هانم
انا: **** يخليكي يا روان يا محمود عايز اركز في مجال الادويه الايام دي وفي مجال الاغذيه
محمود: تمام انا اول ما رجعت من الاجازه شغال في المجالات دي اصلا وشركات المقولات بتعتنا اللي بيتبعها شركات والدك وانا متابع معاهم
انا: خلي عينك علي سالم جدا يا محمود الراجل ده داهيه كبيره اوي
محمود: مش عايز يكون عندك قلق ابدا يا محمد ركز بس في اللي حصل معاك واعرف مين كان عايز يموتك ي بني
انا: ماشي يا محمود **** يخليك لي يا صحبي
تليفوني رن وكان سبع مش عارف اقول لحضرتك اي محمد بيه
انا : قول وانجز
سبع : فاكر الشاب اللي كان بيطبطب عليك في الجامع
انا: اه مين ده يا سبع
سبع: ده اخو حضرتك من الاب يا فندم
انا : اخويا وانت عرفت منين يا سبع
سبع : انا لما لقيته قرب منك في الجامع حضرتك انا جيت ليك لان كنت خايف ليعمل حاجه مع حضرتك
وبعد كده هو اختفي بعت حد يراقبه لان شكيت فيه هو شاب غلبان عنده 28 سنه و عايش في منطقه ارياف هوه دكتور بيطري و شغال في مزرعة مواشي عند راجل صعب جدا وحمار في التعامل يا باشا الشاب ده متبهدل في حياته
جدا وعايش مع امه في مكان بسيط جدا واسمه عماد هوه عارف انك اخوه حضرتك
انا: ابعتلي عنوانه يا سبع بسرعه
سبع : حاضر يا فندم ثانيه ويكون عندك
محمود: في اي محمد خير
انا: شكل عندي اخ يا محمود ياريت يطلع اخويا
محمود: اخ انت عندك اخوات صبيان
انا: شكلها كده يا محمود واكبر مني كمان شكل كده الجاي هيبقا جنان انا كان نفسي يبقا عندي اخ يا محمود
استنا عنوانه جالي اهوه يا محمود يلا بينا نشوفه
اخت محمود وعربياتي بالحراسه وطلعت علي المكان اللي كان في بيه وبين القاهره 5 ساعات انا ماشين من المكتب 4.30 وصلنا هناك 8.30 وداخل البلد الصغيره دي وكان هناك الناس علي ادهم وداخلت بعربياتي والحراسه علي بيته كان بيت صغير وبسيط
وقولت لمحمود انا هنزل اخبط علي الباب ومش عايز حد معايا نهائي وهبقا اتصل بيك تيجي تمام
محمود: ماشي يا محمد اللي انت عايزه حاضر
انا نزلت وخبط علي الباب فتح لي شخص طويل في شبه من والدي وجسمه ضعيف وشكله ملخبط شويه هوه استغرب وقال محمد انا اخته في حضني وحسيت احساس اول مره اسه بحنين ودفئ وهوه حضني
...............
الحوار بيني وبين عماد اخويا
..............
انا: اه محمد انت عارف اسمي يا عماد
عماد: واقف مزهول ومش عارف يتكلم خالص
انا: احنا هنقف علي الباب كده يا عماد ولا اي ده انا جاي من مشوار طويل جدا
عماد: اتفضل يا محمد بس البيت مش قد المقام يعني
انا: يا عم ده جنه اهو وجميل يا عم
عماد: انت عرفت مكاني ازي يعني وكده ده انا مقولتش ليك حاجه في الدفنه يعني
انا: مفيش حاجه تخفي علي ولاد ( عبد المقصود ) يا عماد
مش تيجي وتقولي يا عماد انك اخويا انا معرفش الا من ساعت موت ابوك بس حصل ظروف ومشاكل وموت مراتي
عماد: يا محمد انت هتصدق واحد زي اني اخوك يعني
انا: اه هصدق يا بني ده انتا الكبير وبضحك بحزن
عماد: تصدق اني كان نفسي يبقا عندي اخ انا عارف انك هتقول اني بحور عليك وكده
انا: عيب يا عماد يا حبيبي انتا اخويا وليك زي ما انا لي يا عماد
عماد: انا مش عايز حاجه يا محمد انا دكتور وامي صرفت عليا لحد ما تعبت وخلتني راجل زي ما انتا شايف ده ابوك مكنش بيبعت حاجه لينا يا محمد
انا: هوه مكنش اب يا عماد بس يلا **** يرحمه يا بني
ده كان كل همه الشغل وبس
بص يا عماد انا عارف انك اخويا وكل حاجه بس هنعمل تحاليل وكده تمام
عماد: شوفت بقا انك مش مصدق ازاي ان واحد زيي يقا اخوك
انا: عيب يلا انتا اخويا اكيد بس انا بحب اطمن بزياده يا بني
عماد: موافق يا محمد وحضني جامد جدا وعيط
انا: حضنته وقولت له وبضحك بس يلا لحد يفتكر حاجه غلط
عماد ضربني في كتفي وضحك وانا بضحك وبعيط في نفس الوقت
ومره واحده داخلت علينا ست كبيره بالسن وكانت بتعيط عماد قام راح ليها يسندها جري وباس اديها وراسها
الست: ازيك يا محمد البقاء ***
انا: الحمد**** يا ست الكل **** يخليكي ويبارك فيكي
بس انتي فين من زمان وعماد كمان يا ست الكل
الحاجه: ابوك يا بني كان منعني اني اقرب له وكان قايل لي هقتلك لو قربتي
انا: هوه في حد يقتل الجمال ده كله والطيبه دي يا حاجه
عماد ضحك وهي كمان
الحاجه: **** يخليك يا بني ويبارك في انت مش واخد طبع العيله بتعتكم انت وعماد
انا: لا واخد الطبع بس مش في كل حاجه يا حاجة وبضحك
عماد: انت طلعت طيب ومحترم اهوه يا اخويا
انا: **** يخليك يا عماد اي ده الوقت عدي بسرعه وبقالي ساعه ونص ومحدش عزم عليا بكباية شاي
عماد: لا لا يا محمد ثواني والشاي يبقا عندك يا اخويا
انا: شكلك بحيل بس ماشي عادي وبضحك بحزن من اللي انا فيه
الحاجة: تعاله يا محمد جنبي وحطة اديها علي راسي وقعدة تقول **** وانا كل ما اسمع ارتاح ومرتحتش كده من زمان وبعد دقيقتين شالت اديها وانا حسيت اني فوقت
انا: انتي عملتي في اي يا امي
الحاجة: انت تعبان ومهموم وفي هم كبير يا محمد
انت اصلا مش مقرب من **** ي بني صح
انا: لا ي حاجه طب قوم صلي ركعتين الاول كده وبعد كده نتكلم
الحاجه : بتنادي علي عماد جه من اول ما قالت يا عماد
عماد: ايوه يا امي
الحاجه : خد محمد اخوك خليه يتوضي ويصلي ركعتين يا عماد
عماد: حاضر ي امي تعاله يامحمد
انا روحت معاه ووصليت وعيني دمعت وانا بصلي وارتحت كتير الحمد****
الحاجه : ها ارتحت ي بني اكيد
انا: ايوه الحمد**** يا امي تسمحي لي اقول لحضرتك يا امي
الحاجه: عيب يا محمد يا حبيبي ده كفايه اخلاقك انا فاكره هتطلع شبه عمك وابوك طبعا ي بني
انا: تسلمي يا ست الكل طب يلا بقا عشان نمشي مع بعض لان انا عندي عزا مراتي بكرا
عماد: **** يكون في عونك يا اخويا بس في حاجه انا مش هعرف اجي اعيش معاك يعني لو سمحت
انا : انت عايزني ازعل يعني بعد ما لقيت اخويا وسندي مش عايز يجي معايا
الحاجه: محمد لو سمحت عماد مش هيسبني يا بني ده ابني اللي طلعت بيه من الدنيا دي
انا : يعني يا امي انا بقول يلا احنا التلاته عشان نمشي
وانتي تقولي كده ب**** عليكو انا في دوامه مش عايز اخش في دومات تانيا
عماد: خلاص يا محمد هاجي معاك بس في شرط واحد نعمل تحاليل قبل ما اخطي خطوه معاك
انا: موافق يا عماد طب استنا هكلم محمود يضبط المسائل دي
عماد: محمود مين ده
انا: ده صحبي وحبيبي واخويا اللي ماسك لي كل شغلي
الو ايوه يا محمود انا عايز معمل تحاليل عشان اعمل تحليل انا واخويا عماد DNA
محمود: حاضر يامحمد طب دقيقتين ونتحرك يلا
انا : ماشي يا محمود
يلا ي جماعه عشان هنمشي
الحاجه: طب استنا الم حاجتي ونبي يا بني
انا : لا اقفلو بس الباب ويلا بينا
عماد: مش بيتكلم ومره واحده قالي طب ثواني اروح لصاحب المزرعه اقوله ان هسيب الشغل
انا: اصيل يا دكتور بس هنروح بالعربيه يلا واختهم برا وهما معايا والحراسه واقفه قدام الباب و5 عربيات برا غير عربيتي هما اتصدمو من المنظر
عماد: حزين ومش بيتكلم وانا واخده تحت كتفي وماشي
سبع جه جري لي وانا بلغته هنروح مشوار بالبلد وعماد وامه ركب العربيه معايا في صمت تام
انا: اطلع يا حمدي
حمدي السواق : فين يا فندم
انا: عماد بيه هيعرفك يلا بينا
ووصلنا مكان المزرعه والبيت وعماد طلع ليهم ونزل ومش مهم المقابله بنهم يعني
وبعد كده طلعنا القاهره وعلي معمل التحاليل عملنا التحليل وبعد ساعه هيطلع
انا: محمود انا عايزك تاخد عماد اخويا تجيب بس له بدلتين دلوقت عشان العزا وبعد كده هوه يجيب اللي هوه عايزه خده معاك يتروق بس الاول قبل ما نروح الفيلا عندي لان العيله كلها هناك
محمود: ماشي يا محمد
عماد: العيله مين يعني لا بلاش يا محمد عشان خاطري
انا : يا دكتور انت من عيلة عبد الصمد يعني مش عايزك تخاف
ويلا يا محمود الساعه 11 دلوقت وانا عندي عزا بكرا
وعايزك تاخد الحاجه علي الفيلا التانيه بمنطقة اكتوبر ترتاح وخلي لين هناك تهتم بيها اوي جدا ده ام اخويا
عماد: والدتي مش هتسبني يا محمد انا قولت اهووو
الحاجه: اسمع كلام اخوك يا عماد ومتخفش عليا خالص
انا: دي امي يا عماد انا اه عندي ام بس مش ام يعني ممكن تقول كده اسم ولا بتخاف عليا ولا اي حاجه لدرجة وانا علي سرير المستشفي بموت كانت بتشوف شغلها وبس
عماد: خلاص يا محمد انت بتقول اي ده انت شوفت كتير يا
انا: دي ابسط حاجه يا عماد ده في كتير
محمود: يلا بقا لان لسه هوديك البن بيك يا عماد هتطلع من هناك واحد تاني
انا: ايوه كده انا عايز عماد بيه عبد المقصود
عماد: ضحك وبيقولي **** يخليك يا محمد
انا: متقولش كده يا محمد ده من حقك يا بني
واستنيت ساعه ونص طلع بيه وابن بيه ولابس بدله سوده وفخمه
انا: اي الحلاوه دي يا حبيبي ايوه كدا يا دوك يا غالي
عماد : تسلم يا حبيب قلبي انا كنت مفكر انك هتطلع صعب ومش عايزني معاك ولا عايز تشوفني وقام حضني
انا: يلا يا حمدي علي البيت وكانت الساعه 12.30 بليل وكل العيله قاعده مستنيه اني اجي لان انا قولت محدش يمشي وداخل انا وعماد
نادين: انت كنت فين يا محمد انا معتش مستحمله برن عليك مش بترد
انا : معلش يا حببتي كنت مع اخويا الدكتور عماد
الكل : الا عمي اخوك مين
انا: ده عماد عبد المقصود اخويا
جدي بيبص لي وبيضحك وجاي عليا جري وقام حاضن اخويا عماد
اخواتي : ازاي يعني و احنا منعرفش ان عندنا اخ اصلا
انا: ده عرفته بالصدفه لما كنت بالجنازه بتاع هدي وبقول كده وانا حزين جدا
نادين: بتبص عليا وبدمع وماسكه نفسها بالعافيه جدا حزن وهم كبير عليها
جدي: عماد ابن والدي عبد حمد**** علي سلامتك يا عماد
انت متعرفش انا فرحان اد محمد ان طلع ليك اخ وابن والدي كمان
االعيله كلها جت يسلم علي عماد حتي عماتي وجدي عرفه علي الكل اللي كان موجود
وعماد : فرحان جدا ومش عارف يقول اي
انا: مشيت براحه وداخلت علي المكتب وقاعد علي الكرسي تعبان ومش قادر اتكلم اكني كبرت 20 سنه
وبفكر اعمل اي مع اختي وخطيبها وعنظي صداع
انا: بكلم سبع تعاله عايزك في المكتب
سبع : ايوه يا محمد بيه
انا: بكرا بعد العزا امن علي عاصم خطيب منار
سبع : حاضر يا محمد بيه
الباب كان بيخبط وكان عماد اخويا
انا:تعاله يا حبيبي اتفضل
اتفضل يا سبع دلوقت وهبعتلك تاني
سبع تمام يا محمد بيه
عماد: اي يا محمد مشيت ليه كده انا عاىف انك تعبان ومنك وحزين يا حبيبي كله هيعدي بامر **** يا غالي
انا: بسمع وساكت وببص عليه وبدمع وبفتكر الي منار عملته وموتت مراتي وبفتكر كريمه اختي كمان
عماد: مالك يا محمد انا جيت عشان احزنك ولا لو كده امشي وارجع للمكان اللي كنت فيه
انا : لالا متقولش كده يا عماد انا افتكرت كريمه اختنا اللي ماتت يا حبيبي وافتكرت مراتي كمان
عماد: اي ده احنا كان عندنا اخندت وماتت
انا: ايوه يا حبيبي دي بقا ملاكي اللي كانت قريبه مني وكانت اختي وحببتي وصحبتي يا محمد دي ملاك كان علي الارض
عماد: **** يرحمها يا حبيبي وعماد دمع واخد نفس طباعي والمشاعر الواد ده مع ان اكبر مني
انا: دلوقت يا عماد انا هجيب عمك عز ومش عايزك تتكلم نهائي واحنا بنتكلم معلش وهتعرف كل حاجه من الكلام
وضغط علي الزرار وجه عم محروس من ايام والدي واخته معايه الفيلا بتاعتي
عم محروس: ايوه يا بيه أمر
انا: الامر *** وحده معلش عايز تقول لعز بيه اني عايزه
لو سمحت
محروس : حاضر يا بيه
وعمي جه لي
انا: اتفضل يا عمي اقعد
عمي: ايوه يا محمد خير
انا: دلوقت انت كنت عارف ان لي اخ مقولتش ليه
عز: الحكايه دي قديمة وانا مكنتش اعىف مكنهم
انا: عز بيه ميعرفش مكان حد ازاي يعني
عز: اهوه اللي حصل
انا: ده اخويا يا عمي يعني انتو تسيبو واحد من العيله مرمي في مكان لا يعلم بيه **** وجاي تقولي اللي حصل
الاي قدامك ده بقا دكتور امه تعبت لحد ما اوصله للي هوه فيه دلوقت يا عمي علي العموم شكرا يا عمي لوعايز تتفضل اتفضل
عماد: عمي متزعلش من محمد معلش هوه بس منفعل شويه عشان اللي هوه فيه معلش متزعلش منه
عمي: بص ليه ومشي
انا: بس يا عماد شوف معبرش حد ازاي سيبك منه انا تعبان جدا وعندي صداع شديد
عماد : اطلع طيب ارتاح بكرا يوم طويل
انا: ايوه هطلع بس الاول استني يا محروس
محروس: ايوع يا بيه
انا: غرفة دكتور عماد خلصت يا محروس
محروس: ايوه يا بيه خلصت وجاهزه
انا: جوليا هتكون هتكون المساعده بتاعته في البيت يا عم محروس
محروس: حاضر يا فندم
انا: الييا فين مش شيفها يعني اليياا مع الهانم بتعتك يا فندم
انا: ماشي اتفضل يا عم محروس
عماد: انا مش عايز مساعدين يا محمد انا عايز امي بس تكون موجوده
انا: بص يا عماد انت هتفضل معايا علطول يا اخويا لحد ما هتتجوز وهتكون هنا بردك لو عايز ابني ليك هنا بردك بالفيلا مفيش مشكله لكن مش هتسبني
والفيلا بتاع اكتوبر اللي والدتك فيها بقت باسمك دلوقت يا حبيبي بس مش هتسبني
عماد: يعني هبقا اروح اشوف امي واجي يعني
انا: يا حبيبي برحتك والدتك كل طلبتها ومن غير ما تطلب كمان كل حاجه متوفره ليها انا عايزك تعيش معايا انا اه مبحبش حد يعيش معايا بس لما لقيتك مش هعرف اسيبك يا حبيبي عايز جنبي
عماد: دمع وقال لي حاضر يا محمد انت اه سنك صغير بس اللي يشوفك وانت بتتكلم وتفكر يقول انا انت اللي اكبر مني
انا: متقولش كده انت الكبير يا عماد بردك اه كام كام يوم اخلص بس من اللي ورايا وهنقعد مع بعض وهوديك القصر بتاع العيله بتاع ابونا اللي عايش في اخواتك واجوزهم اللي اسمها امي دي
عماد: انا مش عايز حاجه و**** انا فرحان ان لقيت عيله و**** العظيم تاني حاجه اللي بتتكلم عليها دي امك يا محمد مهمها حصل امك
انا: عماد معلش اقفل علي السيره دي لو سمحت
الفون رن وكان محمود صحبي
انا: ايوه يا محمود
محمود: النتيجه التحاليل طلعت
انا: ها قول يابني
محمود: النتيجه بينك وبين عماد positive يا محمد
انا: طب الحمد**** كويس ماشي محمود عايزك بكرا تكون معايا من الصبح
محمود: باذن **** حاضر
انا: ماشي يا حودا انت اخبار رجليك ي بني
محمود: يا عم انت خليك في نفسك وفي اللي انت فيه وبس
انا: عيب عليك يا اخويا كل اللي انت في انا السبب فيه يا محمود
محمود: انا هقفل لان هقل ادبي اهوو يلا سلام
عماد: اي الاخبار يا محمد التحاليل
انا: تحاليل اي انت اخويا يا عماد من غير تحليل ولا بتاع ويلا بقا الساعه اتنين وانا هنام لان تعبان
عماد: يلا ماشي
انا: طلعت وانا وعماد ملقتش حد غير مراتي قاعده مستنياني وعماتي طلعو كل واحد في غرفه الضيوف
اي يا حبيبي قاعده لوحدك ليه انتي تعبانه ي روحي
نادين: مسنياكو يا حبيبي انت اتعشيتوو ولا لا
انا : شوفي عماد لو هيتعشي لكن انا مليش نفس و****
عماد: لا انا تمام الحمد**** متعشي كويس
انا: ي واد عليا الكلام ده يا نادين شوفي جوليا فين خليها توصل الدكتور بتعنا للغرفه بتاعته والعشا خليها تجهزه ليها لان جوليا هي اللي هتكون مساعده بتاع محمد بالڤلا
نادين: حاضر يا محمد يا جوليا
جوليا : ايوه يا هانم
عماد فتح بوقه كده مره واحده وبعد كده نزل راسه عشان محدش ياخد باله منه شاف واحد فائقه في الجمال 24 سنه بتتكلم عربي مكسر و بيضه وعيون خضرا وبزاز بارزه كده وطويله وجسمها كيرڤي وطيزها بارزه بردك عايزه تضرب عليها وحاجه تخبل كده
نادين : حضري العشا لعماد بيه وعرفيه علي الغرفه الخاصه بيه
جوليا: حاضر يا فندم اتفضل يا عماد بيه طلعت علي السلم وعماد مركز علي طيزها
انا: يلا يا نادين لان انا تعبان
نادين : يلا حبيبي
وطلعت انا ونادين مخبيه عليا حاجه وشكلها تعبان جدا ومرهق
انا اختها في حضني
انا اي بقا مش هنخلص من ده بقا وبشاور علي بطنها وبضحك مش
نادين: هانت يا حبيبي كلها ايام ويشرفوو البهوات دول
انا:مش متخيل اني هبقا اب يا حبيبي و****
نادين: **** يخليك لينا يا محمد ****
انا: ويخليكي **** انا عايز اقولك علي حاجه انتي لسه زعلانه مني علي اللي حصل بينا
نادين: اكيد في الاول اه يا ميتووو لكن دلوقت لا طبعا انت كل ما لي يا حبيبي
انا: اسف ي حبيبي علي كل حاجه عملتها وزعلتك
نادين: اانت معملتش حاجه انا كان عيني عليك من الاول ? بس كنت بتقل عليك
انا: يا واد يا تقيل ننام بقا عشان العزا بكرا
نادين: ماشي يا حبيبي
انا نايم صاحي علي نزلت تحت شربت قهوه وكافين ساده بيجي من برا مصر
عماد: بعد نصف ساعه دخل عليا محمد اي التجهزات للعزا
انا: مش عايزك تعمل حاجه الا تكون جنبي بس يا عماد محمود مخلص كل حاجه
عماد : حاضر
الباب كان بيخبط وكان سبع ودخل عليا
سبع : محمد بيه العزا متأمن علي اعلي مستوي وكله جاهز
انا: العزا هيكون في شخصيات مهمه يا سبع مش عايز غلطه يا سبع
سبع:كله متأمن شركة الحراسه بعتت 100 بودي جارد غير رجلتنا غير التامين من كذا
انا: تمام اتفضل دلوقت
ياعماد يلا عشان تفطر يا عمده اتعشيت كويس امبارح ولا معرفتش تتعشي لوحدك
عماد: ضحك وقال اتعشيت يا محمد كويس امبارح
انا : طب تمام ماشي بس هتفطر معايه دلوقت بقا مش لوحدك وبضحك
عماد: ماشي
انا: يلا تعاله وفطرت وبعد 10 ساعات نزلنا كلنا انا وعماد وعمي قبلنا وطلعنا علي العزا انا كنت واقف انا وعماد في الاستقبال
شويه ووصل : المحافظ ونائب المحافظ
بعد كده وصل محافظ الاقصر واسوان
وشوية وزراء وعماد معايا
وعزير عبد السلام وجه لي وبيقولي البقاء *** انا عايزك يا محمد بيه
انا: البقاء *** يا عزيز بيه هنتقابل بعد اسبوع حضرتك
عزيز: باذن ****
وشويه وخليل الحوت وصل خال هدي وده كان الراس الكبيره في كل شيئ
وصل لي البقاء *** يا محمد باشا هدي كانت بنتي **** يرحمها
انا: في دماغي انتا كنت بتعبرها يعني البقاء *** يا خليل بيه
جدي وصل وكل العزا وقف لتسقباله وعماد مستغرب بردك
جدي جه: وقف جنبي والكل جه يسلم عليه
انا: يا جدي اتفضل ارتاح حضرتك كده هتتعب من الوقفه دي
جدي: متخفش عليا يا بني
انا: **** يخليك لينا يا جدي
انا تعيبت من العزا والناس اللي جت والعزا خلص والحمدلله وروحنا الفيلا وداخلت المكتب انا وعماد ومحمود
عماد : اي يا محمد مالك يا حبيبي في اي
انا: تعبان جدا يا حبيبي وعايز ارتاح اوي ومش عارف ارتاح
محمود: خدلك اجازه اسبوع ولا حاجه يا محمد
عماد: انا بقول كده برده
انا: مفيش راحه لا الراحه من عند ****
ورفعت التليفون يا سبع تعاله عايزك
سبع: ايوه يا فندم امر
انا: عايزك تحجز الواد خطيب اختي ومش عايز حد يعرف عن مكانه حاجه وروق في لحد ما اجيلك
سبع : حاضر يا فندم
انا: وعايزك كمان تجمعلي كل شيئ عن خال هدي هانم وكل حاجه تبقا عندي بكرا الصبح
سبع: ماشي يا محمد بيه تأمر بحاجه تانيه
انا: خليك جنبي عشان هحتاجك
سبع : ماشي يا فندم
وفتحت الخازنه بتاعتي وطلعت ملف كبير جدا به املاك والدي وشركاته
انا: عماد انا عندي شغلي ومصانعي والحاجه بتاعتي لوحدي بعيد عن ابوك وشركات ابوك انا عملت دمج مع الشركه بتاعتي الام
عماد: انت بتقولي يا محمد
انا: استني بس الملف ده في كل حاجه انا مقسم ورث اخواتك وكل شهر بيطلع مبلغ كويس جدا ليهم علي البنك
حتي كريمه **** يرحمها المبالغ بتعتها بتطلع ليها صدقه
و ابوك شركاته في مجال البترول والمقاولات وفي مستشفي كبيره بتاعته كمان وشركاته ليها فروع في جميع دول العالم
انا بقا شغلي بترول مقاولات اغذيه ادويه كل شيئ ده خاص بي تمام وبعيد عن شغل ابوك عايزك تعرف حاجه يا عماد ان محدش عملي حاجه كل ده بفلوسي انا
عماد: انا مش عايز حاجه يا محمد انا عايز ابقا جنبك بس
انا: عشان تعرف فلوسك ونظامك اي يا عماد
محمود انا عايز لعماد حراسه له وعربيات تامين له نفس بتوعي
وخد يا عماد دي حسباتك بالبنوك محمود خلصها ليك
انا : بتكلم واكني بطلع في الروح وشكلي باهت وتعبان والدنيا بتغمق قدام عيني
عماد: مالك يا محمد اهدي يا محمد
محمود: اهدي يا صحبي ونبي انا مليش غيرك
انا: متخفوش مفيش حاجه
عماد: اهدي بس وبينادي علي حد يجيب عصير بسرعه
انا: هتعمل اي يا عماد دلوقت في الشركات
عماد: شركات اي وقرف اي دلوقت صحتك يا محمد يا اخويا
انا: اسمع بس يا عماد ده شغلك يا بني
عماد: انت عندك حاله كذا انا دكتور وعارف قوم نروح لدكتور بسرعه
انا: هريح وكله هيبقا تمام متخفش علي اخوك
باب المكتب بيخبط وكانت امي
انا وقفت مره واحد اي ده مين اللي دخلك الفيلا انتي يلا اطلعي بره برا وقاعدة علي الكرسي هبطان وحرفيا بموت قدام عماد ومحمود صحبي
عماد: اهدا ونبي اهدا
امي : خلاص يا محمد انا همشي
انا: اطلعييييي بره براااا
ومره واحده كل حاجه فصلت قدامي
عماد: دكتور بسرعه
محمود: اتصل علي جوز اختي وكان جنب الڤيلا عندي
انت فين محمد مش بينطق
عماد: انا هدي له حقن كذا وكذا بسرعه حد يجبها
محمود: اعمل اي حاجه بسرعه
جوز اختي وصل وقال لازم يتنقل المستشفي حالا وكويس انك اديته الحقن دي
عماد: لا جهز له مستسفي بالغرفه مش هيطلع برا البيت دي حاله هبوط حاد بالدوره الدمويه ولو اتنقل مش هيبقا كويس له
محمود جوز اختي بيتكلم في الفون مع المستشفي وبيجهز اللي محتاجه وممرضين
امي: محمد يا بني يا حبيبي
عماد: لو سمحت اخرجي برا عشان لو فاق هيرجع تاني اسوء
امي: حاضر
والغرفه اتجهزت بعد ربع ساعه والكل في زهول من اللي حصل لان مكنش حد يعرف بالخارج وعماد قال لامي تمشي ومتقولتش لحد علي اللي انا فيه
الاسعاف وصل وكانت غرفة المكتب هي هي بالنسبه لي غرفة انعاش وعنايه مركزه لي
نادين: ماله محمد في اي يا عماد وبتصوت جامد جدا وماسكه بطنها
عماد: الاسعاف لسه بره بسرعه دي حالة ولاده يا جماعه بسرعه علي المستشفي
كله طلع علي المستشفي مع نادين واللي فضل معايا دكتور من المستشفي وممرضين و عمي وجدي ومحمود صحبي وعماد اخويا وكل ده وانا مش حاسس بحاجه خالص لان انا بقالي 5 ايام منمتش حرفيا واكني في غيبوبه
جدي : هوه محمد ماله يا جماعه حصل ليه اي
عماد: متخفش يا جدي محمود جسمه مستحملش الاجهاد اللي كان في 5 ايام بدون نوم وكان بيشرب قهوه علطول بدون توقف ومش بياكل نهائي والصدمه اللي حصلت له موت مراته وكان بيحاول يبق ثابت
لكن جسمه مستحملش وده سبب له هبوط في الدوره الدمويه وجسمه دخل في كومه بس هيبقا كويس باذن ****
عمي: صدق يا عماد انا اسف ليك يا حبيبي ودي اول مره اتأسف لحد خلي بالك يعني اسف اني مكنتش بسعدكم في حاجه بس والدتك عرفت تربي يا دكتور
عماد: مش عايز حضرتك تتاسف يا عمي حصل خير اولا
انا مش زعلان
جدي: اي ده انت كنت عارف يا عز بحكايه ان اخوك كان متجوز ومتقولش
عمي: ايوه يا حاج سمحني
جدي: حسابك باعدين لما نطمن علي محمد
عمي: سمحني يا والدي ابنك عبد اللي كان عايز كده
عماد: خلاص يا جماعه دلوقت المهم عايزين نطمن علي محمد و نادين عملت اي يا جماعه عايزين نطمن عليها
محمود: هكلم المستشفي ثواني
يا جماعه نادين والدت وجابت ولد وبنت بس البنت في حاله سيئه جدا
جدي: خير باذن **** اهم حاجه مراته وهوه
وبعد مرور اسبوع من الاحداث دي انا فوقت مره واحده بس مكنتش قادر اتكلم وكان حوليا عماد ومحمود صحبي ودكاتره
عماد: حمد**** علي السلامه يا محمد ولا اقولك يا ابو اي
انا: بضحك علي خفيف وبقول عييييييماد خااااالللي بااااالك منهم انتتتتاا ومحممممود
محمود: متخفش ومتتكلمش هما الحمد**** بخير وكويسين جدا البنت والولد بخير الحمد****
انا: الحمممممدللللله ابعدهم عنننننهم منننننار ياااا عمممممماد
عماد: ارتاح يا محمد كله تمام سبع معاهم
محمود: فوق بقا عشان تشوف عيالك يا محمد بقا ونادين كمان
انا: بدات اتكلم عدل شويه وبقول عايز اشوفهم اه انا جسمي تقيل ليه يا جماعه
عماد: انت بقالك اسبوع نايم يا محمد مش عايز جسمك يبقا تقيل
محمود: الحمد**** انك فوقت منها بس
دكتور : بكرا تقدر تتحرك باذن **** وتاخد اسبوع نقاهه يا محمد بيه
انا: بجد الحمد****
عايزك انت وعماد يا محمود
الدكتور : طب استاذن انا
محمود: اتفضل ايوه يامحمد خير
انا: عملتو اي في الشغل يا شباب
عماد: شغل اي وانت تعبان يا محمد دلوقت اصبر
محمود: سيبه يا عماد هوه كده بقا كويس ههههه
بص يا محمد الشغل تمام جدا وخليت عماد يقعد مع سالم كمان ويعرف منه تفصيل الشغل
وشغلنا احنا انا خلصت مصانع الالبان والاراضي وبدات ابعت للمصانع للشغل وبكرا يبدا ينزل في السوق باسم مصانع محمد عبد المقصود
وبالنسبه لشغل البترول كله تمام والتوريدات شغاله لمصانع التكرير المقاولات شغالين في كذا قاريه سياحية وكذا كمبوند بالنسبه لمصانع الاسمنت والحديد شغاله وبالنسبه بردك لمصانع شركة واالدك وعماد شغاله
انا: كويس جدا جدا اخبارك اي يا عماد في الشغل في الشركات والمصانع التانيه
عماد: ا.سالم بيعرفني علي كل حاجه الحمد**** واحده واحده هعرف باذن **** والم الشغل كله
انا: ماشي يا دكتور بقولك اي طيب عايزك تعمل دراسة جدوي لمصانع اعلاف يا عماد
عماد: حاضر باذن **** قوم انت بس
انا : باذن **** يا عماد اه يا محمود عايزك تحدد معاد مع مني الجمل بعد يومين
محمود: طيب ماشي هقول للسكرتيره حاضر
انا: اه وخليها تحدد معاد مع الهيئه بردك بس بعد اسبوع ويكون التحديد لينا احنا التلاته
محمود: حاضر ماشي
الباب بيخبط وكانت مراتي جريت عليا وفرحانه زي ******* الصغيره
نادين: محمد حبيبي وحشتني كده تعمل كده ومكنش جنبي بالولاده بس ماشي
انا: اصل بايدي يا دكتوره صح وبضحك علي خفيف
بس هي الولاده بتحلي كده ولا اي
عماد: يلا نطلع انا وانتا يا محمود اصل كده معتش لينا لازمه
انا: عماد متقولش كده انت ومحمود ومراتي والعيال اهم ناس في حياتي بعد اللي راحو مني ?
عماد: انا بهزر بس يا محمد و**** عايز اسيب ليكم الغرفه بس
انا: اطلع برا يلا انت وهوه
عماد: شوفت يا عم محمود هوه اللي قال اهو بعد كده ميزهلش بقا
انا: بره يلا وخرجوو وحشتيني يا حببتي و**** اوي اوي
نادين: وانت كمان يا حبيبي جدا
انا: نفسي اخدك في حضني بس مش قادر و****
نادين حضنتني جامد وكنت عايز احضن ده كنت عيزها تدخل جويا اوي
انا: نادين عايز اشوف العيال يا حببتي
نادين : حاضر يا حبيبي هخلي البيبي سيتر تجبهم اهوو
انا: يلا بسرعه بسرعه
نادين: حاضر يا حبيبي اتكلمت في الفون الداخلي للبيت
والعيال بعد دقايق جم لي وبحاول اقوم اشوفهم ومش قادر الصراحه
نادين: براحه يا محمد بكرا تبقا كويس وتشوفهم يا حبيبي
انا: باذن **** يا روحي جمال قوي **** يخليهم لينا يا روحي والدك ووالدتك شفاهم
نادين: مممممم لا يا حبيبي مش انت قايل ميجوش هنا
انا: لا يانادين دول امك وابوكي انا كنت غلطان من الاول يا حبي روحي ليهم بالحراسه او حتيهم
نادين: **** ما يحرمني منك يا حبيبي ****
انا: عايز عماد اخويا يا نادين
نادين : حاضر
راحت البيبي سيتر وجابت عماد
انا: عايز في حاجه يا حبيبي ب**** عليك ما ترجعني فيها عايزك تروح لوالدتك وتقعد معها يا عماد.
عماد: انت بتقول اي و**** ما هسيبك يا محمد لوحصل اي انا امي كويسه جدا
انا: ب**** عليك روحلها انا كويس
عماد: لا فوق انت بس وقوم وانا همشي انت مش عايزني يعني اقعد معاك
انا: متقولش كده ي عماد خالص دلوقت عايزك تروح تشوف ارض كبيره جدا علي مساحه وتشوفها وتقولي
عماد: ليه طيب
انا: هقولك باعدين شوفها بس يا عماد
عماد: حاضر يا محمد اعتبر الموضوع خلص
في مكان اخر هتكون بين شخص 1.2 وبعد كده انتم هتعرفوهم بعدين
شخص 1: اخباره اي دلوقت ابن المقصود
شخص 2: فاق من التعب اللي هوه فيه وشغله وشغل ابوه ماشي كويس
شخص1: مش بيتهد الواد ده بعد اللي حصله ولسه بيقاوم
شخص2: مفروض بعد اللي حصله لهدي بقا ويرجع عن اللي في عقله ده
شخص1:عيب تقول كده الواد دماغه جلوه وعجباني بس هوه اللي مش بيسمع الكلام
شخص2: ده شغال في كل حاجه يا بيه حتي عايز يشتغل في مواد تصدير اللحوم الي اادول الناميه
شخص 1: جده لعبها صح امن عليه بالناس واللي معاه
شخص 2: اخته اللي غبيه وواخده فلوس هي والغبي خطيبها عشان نخلص منهم كلهم لكن هي غبيه ي بييه
شخص1: سيبه عايش شويه كده هوه ميت
شخص 2: تمام يا بيه مستني اؤامرك ماشي
....... ............
? نرجع لي بقا
انا بعد 4 ايام بقيت كويس جدا وقاعد بالجنينه انا وعماد ونادين
عماد: حمد**** علي السلامه يا محمد الحمد**** انك طلعت منها ي حبيبي
انا: تسلم يا حبيبي اخبار والدتك اي
عماد: الحمد**** كويسه
انا: خلي بالك منها يا عماد دي البركه دي وروح اقعد معها
عماد: مش اتكلمنا في الموضوع ده يا بني خلاص بقا
انا: مش هتتجوز بقا عايز افرح ولا اي يا نادين
نادين: انا بقول كده برده يا محمد
عماد: جواز اي وبتاع اي دلوقت لسه بدري
انا: علي رايك ده وجع دماغ وبضحك
نادين: نعم انت وهوه في انا سامعه حاجه كده
انا: لا يا كبير مفيش حاجه ده انا بفكر اتجوز 3 كمان
عماد: تلاته كده انت عايز تموت بقا ولا اي نادين
نادين: حكايه الجواز دي براحته لكن انا عارفه ان انا اللي في القلب يا عماد
انا: **** عليكي يا باشا امال اي انتي اللي في القلب وهي عارفه يا عماد اني لو عايز اتجوز مفيش حاجه هتنمع اني اتجوز يعني
عماد: و**** يا محمد انا عايز واحده زي نادين مراتك عقلها كبير وفاهمه
انا : مش هتلاقي يا عمده هي واحده بس واختها في حضني
عماد: **** يخليكو لبعض **** اه الارض اللي انتا قولت عليها موجوده يا محمد
انا: تمام عجبتك الارض يعني يا عماد
عماد: ايوه كويسه ومسحتها 6000 فدان
انا: حلو تمام اشتريها بقا هكلم محمود يخلص معاك
عماد: طب ليه نشتري المساحه دي كلها يا محمد
انا: هقولك بعدين اعمل بس اللي انا عايزه
عماد: حاضر يا محمد جدك عايزنا في البلد الاسبوع الجاي في البلد
انا: بص يا عماد احنا عندنا شغل كتير جدا قوله بعد اسبوعين ولا تلاته يا عماد
عماد: ماشي تمام انا همشي انا بقا هروح مشوار واجي
انا: اتفضل يا حبيبي نادين انا بقالي 9 شهور و3 اسابيع فيعذاب من غيرك يا كبير
نادين: مش فاهمه بردك يعني عايز اي يعني
انا: لا تمام كده انا هطلع اللبس و خارج
نادين: مفيش كلام من ده هيحصل الدكتور قال اسبوع
بتقرب مني جامد
انا: مليش مزاج تعبان
نادين نطت علي حجري وانا كنت علي اخري واختها وطلعت الغرفه وعملت كذا واحد جامد ومش مهم اوصف المشاهد دي دلوقت
نادين: اي ده كله
انا: كنت وحشاني جامد يا حبيبي يلا هنام شويه ونمنا وصحيت علي الساعه 7 بليل ومكنتش جنبي وبضغط علي الزرار عشان الشغاله تيجي لي
جوليا جت لي
جوليا : نعم يا فندم اؤمر
انا: الهانم فين
جوليا: تحت في ضيوف يا بيه
انا : مين دول يعني
جوليا : مش عارف حضرتك
انا: طيب عماد بيه فين
جوليا: جه اتغدا يا فندم ونام ونزل يا فندم
انا: طبا نايم عريان من ساعت المعركه مع مراتي
طب تعالي ي جوليا عايز الساعه بتاعتي من عندك
جوليا: حاضر اتفضل اهي
انا: اختها شدتها والبت كانت اجنبيه زي ما انتو عرفين الاجانب دول مش بيقولو لا نهائي ولا في مقاومه والبت رهيبه طبعا انا وصفها فوق كانت البنت جميله جدا
حطيت ايدي على فخادها وكانت ناعمه جدا
انا اخدت شفايفها في بوسه طويله و شفايفنا قطعت بعض امص شفايفها تمص شفايفي ابوس تبوسني ادخل لساني في بقها ادور على لسانها تمص لساني و تسيبه و تدخل لسانها في بقي امصه و اسيبه و اطلع لساني يلعب مع شفيفها الاجنبي غير المصري اكيد اللي جرب هيعرف الفرق بين المصري والاجنبي
نزلت ايدي عماله تتحرك على اكتافها و تحسس على رقبتها الطويله وهي تنزل باديها علي اكتافي و تنزل بيهم لعضلات بطني و ترجع لفوق تاني
اختها في حضني اكتر و حسيت بحراره جسمها وهي مش باتكلم ركبتها الصغيره لمست زبي و ابتدت تزقها و تحركها عليه وانا هجت اكتر واخدتها في بوسه طويله تاني و نزلت لرقبتها ابوسها بوسات خفيفه و سرعت اكتر لحد ما بقيت بلحس رقبتها وعايز اكلها وهي نفسها ابتدا يعلى مع كل بوسه او حركه ...
ونزلت ايديا علي بزازها وكانو جامدين الصراحه وفي اقل من دقيقه قلعتها و حسست عليهم بحنيه
كنت حاسس باثاره و انا شايفها هايجه من الي انا بعمله فيها ومش بتتكلم بس باين عليها طلعت لساني و عملت لفتين على الحلمه من غير ملمسها ايدي نزلت لطيزها احسس عليها و رايح لكسها بهدوء جدا
اول ما نزلت ايدي كنت أخدت حلمتها بشفايفي و بصيت لعيونها وهي مفيش اي اكشن ثابته بس مره واحده لقيت عنيها قفلت وقالت اه براحه بصوتها الاجنبي علي المصري انا سمعتها عملت كده ونزلت علي كسها بصباعي كان ضيق جدا وسخن وكله افرازات رحيتها جميله
انا: انتي virgin
جوليا : yas
انا : انتي جميله يا جوليا اوي
جوليا: شكرا يا سيدي
انا : طيب عايزك تندمجي معايا يا جوليا متخفيش اعملي اللي انتي عيزاه
جوليا: حاضر حاضر وكان صوتها ضعيف وكلمها مكسر
انا دخلت راسه واحده واحده و نزلت على شفايفها بشفايفي أكتم صوت الصرخه الجايه .
و مع دخول زبي في كسها طلعت اهات مكتومه وسريخ جامد بشفايفنا طلعته و دخلته واحده واحده و اكتم اهاتها تاني كررت الحركه دي كم مره و شفت عيونها كأنها بتقولي ارحمني يا سيدي
انا شيلتها وزبي ساكن في كسها ومش بحركه جوليا
اتعلقي في رقبتي كده وقومتها انا وهي ودخلتها الحمام وطول مانا ماشي بدخل زبي كله والبت مش قادره
وطلعت لقيت عليه ددمم خفيف قولت ليها اغسلي ده وبشاور علي زبي وعلي كسها وغسلت زبي وكسها وهي مش قادره ومش بتتكلم وبتنفذ وبس
وغسلته كويس وانا دخلت بتاعي وسنتها علي الحيطه ونزلت فيها رزع جامد لمدة ربع ساعه وابص علي ابزازها بتترج قدامي وصغيرين وحلوين وزنقتها في الحيطه جامد وصدري في بزازها لازق فيهم وكانو سخنين اوي من حلمتها
وهي بتسرخ جامد سبتها علي رحيتها صوتها عادي
وبرزع جامد لحد منزلتهم فيها كتير جدا
نزلتها علي الارض والبت مش قادره تقف قعدة علي الارض ولبني بينزل من كسها وكان منظر يهيج بس انا عايز انزل اشوف مين تحت دخلت الكبينه بتاع الاستحمام
واخت دوش كويس جدا وخرجت من الكبينه وهي لسه بتحاول تقوم انا بقولها اخلصي بقا اللبسي واستحمي تحت يلا
جوليا: حاضر يا فندم حاضر
انا خرجت ولبست طقم شيك جدا ونزلت تحت لقيت نادين وبنات عمي موجودين
انا: ازيكم عاملين اي
بنات: عمي الحمد**** كويسيين
نازلي: اخبار صحتك اي يا محمد عامله اي
انا : الحمد**** يا نازلي
نازلي : دايما ي محمد
انا: امال فين عمي
نادين : عز بيه بالمكتب مع عماد
انا: ماشي يا حبيبي
ودخلت المكتب وكان عماد قاعد علي المكتب وعمي قدامه علي المكتب
انا ضحكت لعماد اوي لان كنت مفكر ان عمي اللي هيقعد علي المكتب
عماد: اتفضل يا محمد و روحت قاعد علي المكتب
وعماد قم قصاد عمي
انا: ازيك يا عمي اخبار معاليك اي
عمي: الحمد**** يا محمد اخبارك انت اي
انا: تمام
عمي: دلوقت يا محمد انا عايز اعمل مشروع شراكه بيني وبينكم
انا: مشروع اي طيب
عمي: هنعمل اكبر مدينه تضم مولات وفيلات ومكاتب ومستشفيات وكل شيئ مدينه كامله
انا: و**** يا عمي انا فعلا بدأت اعمل المشروع ده انا وعماد صح يا عمده
عماد: ايوه صح يا عمي
عز: ازاي يعني كده طب ادخل معاكوو
انا: و**** يا عمي احنا مظبط كل شئ و**** كل شركتنا هتشتغل في المشروع ده
عمي: طيب اخش بنسبه 10٪ طيب
انا: اسف و**** يا عمي عماد اخويا معايا ي عمي
عز: ماشي يا محمد انا كنت عايز اخش معاكو ويبق اسمنا مسمع في كل مجال
انا: اسمنا مسمع يا عمي انت وانا وعماد برد هيسمع
عمي: ماشي يا محمد دلوقت السيوفي قالب عليك عشان المواقع اللي انت اختها منه وانا مأمن عليك منه
انا : يعني انت بقول كده عشان اقولك خش معانا المشروع ولا اي
عمي: لالا انا بقولك بس خايف عليك بي
عماد: لا متخفش ي عمي احنا نقدر نحمي نفسنا يا غالي
عمي: طب استاذن انا بقا لان ورايا مشوار
انا وعماد: اتفضل
انا: قومت بعد ما عمي مشي وروحت لعماد وبطبطب عليه وقاعد قدامه ايوه كدا اخويا وحبيبي
انت دخلت معايا في الحوار وفرحان بيك جدا يا عماد
عماد: بنتعلم واحد واحده اهووو
انا: بص يا عماد انت هتمسك المشروع ده عايزك تبدا تشغل فيه من بكرا ومعدات الشركات والمصانع بتاعتي وبتاع ابوك هيشتغلووو في الموقع
وعايز اكبر حمله اعلانيه للمشروع ده واعلانات تغرق البلد
عماد: هجيب سليم صحبي عنده مكتب صغير بس دماغه حلوه
انا: اتصرف بقا عايز الحجز يخلص في شهور مش عايز يبقا في مكان يبقا كله يخلص
عماد: باذن **** يامحمد باذن **** اكون اد الثقه دي
انا: يا عم قدها امال اي يعني هتبقا دكتور مقاول مهندس اهو هههه
عماد: يا عم عادي بقا دلوقت انا عايزك في حاجه
انا: قول ي حبيبي
عماد: دلوقت انا عايز اتجوز يا محمد
انا: **** **** ايوه كده مين بقا الملكه دي
عماد: نوسين بنت عمك بنت حلوه وبنت عمي كمان
انا: لا يا عماد نهائي مش هينفع خالص
عماد: ليه كده يا محمد بس
انا صريح معاك في كل حاجه وبقولك البنت دي انا نكتها وهي شرموطه ومفتوحه بس مش مني
عماد: لا بجد دي بقا شرموطه
انا: ايوه يا عمده دوليه ي بني شاور بس وانا اجوزك بليل مش الصبح
بقولك اي انا رايح مشوار تعاله معايه هلبس وانزل معاك
عماد: ماشي يا محمد مستنيك
طلعت برا المكتب وكانت نادين قاعده
نادين: رايح فين يا محمد
انا: رايح مشوار وجاي يا حبيبي
نادين: لا انت لسه تعبان مفيش خروج
انا: مش هتاخر يا حبي علطول باذن ****
نادين: طيب خلي بالك من نفسك
انا: حاضر يا ماما ?
وطلعت ولبست ونزلت واخت عماد
عماد: هنروح فين يا محمد
انا: هنروح عند مرات واحد صحبي **** يرحمه كان اعز صديق لي
ووصلت الفيلا بتاع عمار النوبي **** يرحمه
وداخل بالعربيات والحراسه
الامن : عايزين مين حضرتك
انا: بلغ المدام محمد بيه عبد المقصود
الامن: ايوه يا هانم محمد بيه عبد المقصود علي بوابه
الهانم: دخله بسرعه
الامن: اتفضلو
ودخلنا وفتح لينا المساعده ودخلتنا وقالت لينا اتفضلوو الهانم نازله حالا
وقعدارف ان مش بسال غصب عني و**** نا في الرسيبشن انا وعماد
مرات النوبي نزلت وكانت ملكه نازله لانها اجنبيه ومحمود عينه عليها
انا: بقول في عقل بالي انا عارف انها هتعجبك
ونزلت وسلمت عليا
انا: د.عماد اخويا يا ليليان
ليليان: اهلا دوك عماد
عماد: الحمد**** كويس
انا: اخبارك اي انا عارف اني مش بسأل غصب عني و****
ليليان: عارفه كل حاجه يا محمد عادي انت عامل وبزياده كمان
انا: انتي بتروحي الشركه صح واخبارها اي لاني مش بروح
ليليان: الشركه شغاله كويس والارباح كبيره
انا: طب ومصنع الادويه محتاجه في حاجه
ليليان: لا مش محتاج حاجه المصنع انا عايزه بس تكون جنبي وتسال عليا دايما ولا انتا نسيت الوصيه بتاع عمار
انا: و**** ما نسيت انا متابعك بس المشاكل اللي عندي توقع جبال بس
بعد كده هيتابع معاكي عماد مش عايزك تكوني قلقانه انا وعماد واحد
ولا اي يا عماد
عماد: ايوه ياذن **** الشركه دي اي ادويه صح
ليليان: ايوه بس شركه عالميه كان عملها عمار ومحمد اخوك
انا: اي رايكو تتكلمو مع بعض لحد معمل مكالمه واجي
الحوار بين ليليان وعماد
ليليان : مفيش مشكله برحتك يا محمد
انا: سبتهم ومشيت
ليليان: انت دكتور اي عماد واسفه لو هدخل
عماد: دكتور بيطري وشغال في مجالات كتير جدا
انتي بقا معاكي اي
ليليان: انا دكتوره صيدلانيه و كميائيه وصاحبة شركتين ادويه ومصنع
عماد : **** معاكي **** بس انتي صغيره علي الكلام ده
يعني
ليليان: عمار جوزي اتوفي وانا مسكت كل شغله
انا: اسف لو فكرتك معلش
ليليان : لالا مفيش حاجه يا عماد انا ارتحت معاك بس بالكلام
عماد: تسلمي
انا: معلش علي التاخير يا ليليان انا اسف ليكي.
ليليان: لا مفيش حاجه عادي
انا: عماد باذن **** هيتواصل معاكي دايما عشان الشعل
ليليان: تمام ماشي
انا: طب نستاذن احنا انا جيت اطمن عليكي
ليليان: لا اقعد يا محمد انا لوحدي دايما وكمان نتغدا مع بعض
انا: و**** عندي بس شغل هنتفق مع بعض ونتقابل تاني
ليليان: ماشي مفيش مشكله تمام
عماد اتشرفت بعرفتك يا هانم
ليليان: انا اللي اتشرفت بعرفتك ي دكتور عماد
ومشينا وركبنا العربيات
انا: انا شيفك مركز معها يا عمده اي عجبتك ولا اي
عماد: البنت جميله اوي يا محمد وكويسه
انا: اي نقول مبروك ولا اي خلي بالك انا جيبك عشان تشوفها وتفضل معها ماسك الشغل وتتقربو من بعض انا عارف انها هتعجبك
عماد: بقا كده يعني هههه ماشي يا عم الحاج
فوني رن وكانت نوڤا بنت عمتي
انا: اي اخيرا سمعت صوتك انتي فين من زمان ي بنتي
نوڤا: موجوده و**** حتي كنت عندك بالفيلا من دقايق وما شوفتكش عشان كده كلمتك
انا : كنت في مشوار معلش بس انتي وحشاني جدا
عماد: بيبص لي وبيضحك
انا: في حاجه يا بني
نوڤا: سكتت كده وبعد دقيقه وانت كمان
انا : عايز نتقابل النهارد بليل في كافيه ........ بالتجمع عشان عايز اتكلم معاكي
نوڤا: ماشي هقبلك بليل هناك ماشي سلام
انا: سلام ماشي
عماد: اي هتعملها تاني ولا اي نقول مبروك
انا: باين كده نوڤا فيها شبه كبير من اختك كريمة وانا بحبها وبحب روحها حلوه وشكلي هتجوزها
عماد: **** يرحم كريمة **** والف مبروك يا حبيبي
طب ونادين
انا: بص يا عماد انا لو عايز اعمل حاجه عملها ومن نغير مستاذن حد بس نادين متقبله عادي وعارفه اني ممكن اعملها
عماد: ياريت ليليان تطلع زي نادين كده
انا: حتي لو مش زيها اعمل اللي انت عايزه يا عماد انت الراجل انت نسيت انك صعيدي ولا اي
وفاجئه وقف قدمنا 8 عربيات ونزلو ضرب نار علينا والحراسه اتعملت معاهم وضرب النار من كل حته
سبع اتعامل معاهم وخلص عليهم مع الحراسه ونزلت
انا وعماد وعماد كان مخضوض
دول تبع مين دول يا سبع
وفاجئه لقيت عماد بياخد طالقه في كتفه من الجثث اللي ميته علي الارض
ووقع عليا وكله ددمم ?
(منار تحت حماية سبع )
النهايه
وكده يبقا السلسله الاولي خلصت علي خير وكده الروقان مش عايز يجي لي كل ما يجي حاجه تحصل هنشوفه السلسله التانيه
اشوفكم علي خير يا غاليين
مع تحيات (( قيصر العنتيل ))
الكاتب (( قيصر العنتيل ))
القصه دي حقيقيه مع تغير الاسماء واضافة حاجات بسيطه كده وهتكون اجزاء كتير وهتكون متسلسله لو شوفت دعم منكم يا بشوات هكمل وهتكون القصه 70% احداث 30% six
.....................................................
الجزء الاول
يلا البدايه
قبل ما اخش في القصه انا بحب الدلع في الكلام يعني متستغربش اني بقول الكلام ده هتقولش مش ابن بيه لا بيه ابن بيه ? ي بيه
.........................................
هنتعرف علي عيلتي كده بس في الاول
ابويا/ ( عبد المقصودي بيه) 58 سنه صاحب شاركات بترول وهيصه كبيره سعتك
امي/ ( نهله) 50 سنه مديرة دار ايتام وسيدة مجتمع
احنا 4 اخوات انا طبعا بس هسيب نفسي للاخر تمام
اختي هدير 27 سنه مخلصه طب ومتجوزه دكتور قلب كبير
اختي/ منار 25 سنه مخلصه حقوق ومخطوبه لمحامي مش سالك ?
اختي كريمة 23 سنه دي بقا اختي المقربه لي جدا جدا ومش مخطوبه
كل الشخصيات هتظهر بعد كده وهنقول عليها بحسب الاحدات
انا/ بقا king محمد 30 سنه خريج حسابات ومعلومات ودماغي متركبه في كل حاجه هتشوفو العجب وساعات شمال
انا بقا شاب وسيم جدا بحب الرياضه جدا وبنزل جيم يوميا وفورمه كدا طولي 185 وعيني بني غامق عيني وسعه
بس بحب الهدوء جدا وبعيد عن فلوس ابويا ملايين يابا الحاج بس انا بحب اعتمد علي نفسي هتشوفني تقول اني شقيان وطالع عيني يلا بقا نبد.
..............................
الجزء الاول
هنبداء وانا في اخر سنه في الكليه دي
انا كنت شاطر بس في الامتحانات يعني مكنتش بحضر اي حاجه ولا محاضرات ولا اي حاجه بس بقفل كل الامتحانات امتياز ي حبي
كنت قاعد في مكان في كافيه الجامعه لوحدي دخل عليا قمر كده لو في اعلي من القمر قول بقا اللي انت عايزه عليها البت قصيره كدا بس مش قوي صدرها كده حاجه جمال وجسمها متقسم جمل يابا الحاج وطيزها بقا ملبن بس كانت بتلبس واسع هتقولي عرفت منين هتعرف بقيت القصه كانت اصغر مني بسنه اسمها ( هدي حمدي) جت
هدي/محمد ممكن تشرح لي حاجه
انا/ مردتش عليها تقيل بقا دي شخصيتي
هدي/ تاني مره محمد
انا / نعم ارغي
هدي / انت بتتكلم معايا كده ليه
انا / بقوم احاسب وامشي
هدي / خلاص اسفه ممكن تشرح دي لي
انا / احا في نفسي ده حاجه تتفهم علطول قاعد اشرح وهي قاعده سرحانه في وشي
انا / خلصت شرح وسبتها ومشيت من غير ما اتكلم
هتقولي عليا بارد وبتعمل في البت دي ليه كده هتعرف اصبر بقا
خارج مروح من الجامعه وماشي علي رجلي مع اني ممكن اركب 10 عربيات بس افتكر اني قولت بعتمد علي نفسي
صوت / لقيت حد ماشي ورايا اقف يلا اقف ي فقر
انا / مين محمود صحبي الوحيد واعز حاجه عندي ابوه ملك الجامعات الخاصه هوه كان مسافر امريكا
محمود /نزل من العربيه بتعته كان راكب فيراري نزل وخدني بالحضن جامد
انا/ اهدي يا منار ?
واخته بالحضن شويه اعز صاحب لي وكاتم اسراري من صغرنا مع بعض حمد ... علي السلامه ي حبيبي
محمود / رايح فين يا فقري
انا / مروح التجمع
محمود/ تعاله اركب اوصلك ولا نطلع علي الكافيه انت وحشني
انا/ ي عم خليك بليل بقا لان تعبان جدا وعايز انام ركبنا ووصلنا الفيلا بالتجمع الخامس يلا نتقابل بليل
محمود/ ماشي يا فقري قبل ما اتكلم لقيت البودي جارد جه اتفضل محمد بيه
انا/ خد يلا انا قايل اي انا اسمي اي
هوه / محمد بيه
انا/لا اسمي اي
هوه/ محمد
انا /ايوه كده وكنت لسه هضربه قلم بس صعب عليا قلبي رهيف بقا
دخلت الببت لقيتهم كلهم قاعدين انا دخلت علطول ودخلت الغرفه بتاعتي
حوار ابويا وامي واخواتي
امي / هوه هيفضل كده يعني مش هيعبرنا
ابويا / سبيه بكرا يجي لي ويقولي عايز اشتغل معاك وانا مستني الفرصه دي بس
اختي منار / ي جماعه سيبكو منه ده غبي وحمار
ابويا / بس يا بنت ده اخوكي الكبير
منار / اسفه يا بابا
اختي كريمه / قاعدة ومضايقه علشان اللي منار قالته عليا ومن الكلام اللي بيتقال قامت جت عني الغرفه دخلت مره وحده
انا/ كنت بقلع لسه وواقف بالبوكسر قولت مش في ام باب ي بت انتي
كريمة / اسفه خلاص
انا/ تعالي اقعدي لما اللبس الشورت قعدة علي السرير وانا علي المكتب علي الاب ده جايبه تقسيط ايوا تقسيط متستغربش مالك يا بنتي
كريمه / مضايقه عشانك يا محمد
انا/ سيبك انا كده كده هسيب الفيلا وامش
كريمة / قاعد تعيط وتقولي لا يا محمد متسبنيش انت كل حاجه لي في الدنيا اخويا وصحبي وكل حاج
انا / روحت ليها وقاعد علي السرير جنبها وقولت ليها انتي شايفه ان حد معبرني في البيت ده مع اني الكبير محدش بيحس بي انا ماشي وحيد في كل حاجه ملقتش حنان الام والاب ولا الاخوات الا انتي في كمية حنان ي فتحي وبضحك وبمسح دموعها وهي بتضحك ببراة ******* مع ان هي كبير
ضربتها علي كتفها قالت اه ختها في حضني وقولت ليها عايز شاي ي معلم
كريمة/ طيب حاضر من عيني
انا / بس الشغاله متعملش الشاي ي فتحي اعملي انتي وساده
اختي / حاضر
انا/ ريحت علي السرير وغفلت جه لي فكره قومت اعملها علي الاب عملت برنامج حمايه كده كده لسستم الشركات برنامج قوي جدا وعملت عرض البرنامج علي النت وانا عارف ان فقر ومش هيحصل حاجه الشاي جه شربته ونمت 4 ساعات وقومت علي فون
محمود/ الو اي يلا
انا/ اي يا زفت احنا هنبدا بقا انا نايم
محمود / قوم يلا عشان نخرب الدنيا
انا /مش انت متجوز خليك مع مراتك شويه قالي يلا يعم
انا /ساعه واكلمك
البدايه الي الروقان
قومت شوفت الاب وكانت في مفاجاة مكنتش متوقع كده
لقيت 100 واحد حجز البرنامج والبرنامج كان 1000 دولار
انا كنت مستغرب الصراحه الفقر راح وهتلعب معايا باين ?
دخلت الفيزا بنك في دبي ابويا كان عامل حساب لي هناك وقولت له متحطش فلوس مش عايز حاجه منكم وبقا في حسابي دلوقت 100 الف دولار وحطيط حساب البنك في موقع شراء البرنامج الموقع يحول لوحده علي البنك عملت تحديث للبرنامج عشان الاختراق وكده لان هوه قوي جدا
روحت دخلت اخد دش وطلعت ولبست طلبت اوبر وقولت الف في البلد شويه افكر في اللي حصل نزلت في كافيه في منطقه راقيه جدا بدون ذكر اي اسماء الكافيه قاعد كده وانا بحب الهدوء وانتو عارفين لقيت بنتين لا مش بنتين دول فرصين اوبا طيز اي لان بحبهم ولا صدر اي فظيع حاجه كده جميله قوي
هذكر البنات بالارقام دلوقت تمام
بنت 1 /بتتكلم بصوت عالي وضحكتها عاليه
انا /روحت ليهم من مكاني لوسمحت صوتكم عالي ممكن الصوت ينخفض بكل احترام
لقيت البنت 1/ بتبص عليا بصه من فوق لتحت بتضحك وتقولي يلا يابا من هنا
انا / بتقولي اي يا فندم
البنت 1/ يلا من هنا يلا
انا /احااااا انتي بتقولي اي بنت المره يلا دي تقوليها لبابا في البيت احا
البت 1/ طيب انا هعرفك انا مين وهعمل فيك اي
انا/احا انا كل ما اكلم حد يقولي الكلمتين المتنكين دول بقول للبت كده
انا بردك مش باين عليا اني ملياردير زي ما انتو عارفين
البت1/ طيب انا هعرفك
الناس ادخلت وانا روحت اقعد مكاني ربع ساعه واحا علي اللي حصل عربيات بالهبل وبوكسات وشرطه وهيصه احا هوه انا قاتل ولا اي بالضبط
دخل راجل كبير ومعاه كمية حرص بنت متناكه وهو لابس بادله فخمه كدا
الراجل /هوه فين
البنت / هوه ده وبتشاور عليا
الراجل / للمعاه جيبوه الواد ده
انا / روحت معاه واكلت ضرب جامد صعبة عليا نفسي وقاعد اعيط
الراجل/عشان تعرف انت كنت بتكلم مين
انا / مش قادر اتكلم من كتر الضرب والعيط
الراجل / شوف يا بني في حاجه في جيبه كده
البودي جارد / بيقلب في جيبي وطلع البطاقه اتفضل يا فندم
الراجل شاف البطاقه وشه اتغير جامد جدا جدا كلم حد في التليفون بسرعه ايوه يا عز بيه ده محمد بيه عبد المقصود
عز/ حات دكتور بسرعه بسرعه واعملوووو الازم وانا جاي حالا
يتبع
.................................
وكده يبقا خلص الجزء الاول من قصتنا لو عايزيني اكمل قولوو لي وادعموني ولوو في حاجه قولو لي في الكومنتات
انا بحب النقد البناء من اخواتي سلام يا احلا اعضاء
اول حاجه الف مبروك لكل اللي نجحو في الثانوي النهارده ولابني كمان مبرك يا شباب
اهلا ي حبيبي انا سعيد جدا بالكومنتات اللي شوفتها وبشكركم كلكم علي الدعم ده وده اللي شجعني اعمل الجزء
ده
الجزء ده التاني ده هيكون حاجه كده من المفاجئه حقيقي 65%
حصل مع تغير الاسماء والارقام والاماكن واضافة بعض الحاجات كده
لو لقيت تشجيع منكم هكمل الباقي من الاجزاء والسلسله دي والسلسله التانيه بس قولو لي بردك رايكو لاني بقبل النقض البناء
...........................
الجزء الثاني
من روقان لحد الاخر
الجزء اللي فات وقفنا عند
الراجل/ شاف البطاقه وشه اتغير جامد جدا جدا كلم حدي في التليفون بسرعه ايوه يا عز بيه ده محمد بيه عبد المقصود
عز/ حات دكتور بسرعه بسرعه واعملوووو الازم وانا جاي
الراجل / حاضر ي عز بيه
وفعلا جه الدكتور واكل وكل حاجه جت بعد ما اكلت ضرب ابن متناكه وشي وارم وايدي اليمين مكسوره ومتجبسه وجسمي مكسر جامد
عز/ وصل راجل كبير في هيبه فشيخه كده 60 سنه كده طويل ووشه قمحي شويه ورراه كوم بودي جارد
الراجل/ اتفضل ي عز بيه نورت
عز /اطلعو بره كدا كله
اوامر ي عز بيه حاضر
انا / احا شكلي هتناك ولا اي انا معتش قادر خلاص
عز / فاضل باصص عليا كده خمس دقايق وبدا يتكلم
متخفش خالص واهدا كدا ي بني
انا / ساكت وفي دماغي في اي ي جدع انت لو ناوي تكمل انا ميت ومش قادر وساكت مش برد وشويه واتكلمت حضرتك مين انا بتكلم وخايف من اللي شوفته انا كنت برد علي اللي هي عملته معايا لان اخت تهزيق جامد حضرتك
وانا مش قادر اتكلم و اجيب كلمه من هنا لهنا
وعز / بيضحك جامد اوي
انا/ احا هوه طلع اهطل ولا اي ولا بيخوفني ولا اي انا معتش عارف
عز / سكت مره واحده كده وفضل باصص لي كده دققتين
عز / اهدا يبني متخفش وقعد يضحك بردك
انا / احا هوه احنا هنفضل كده كتير
عز/ سكت كده انتا اسمك اي
انا / محمد عبد المقصود
عز / طيب انت بقا محمد عبد المقصود ابن عبد المقصود بتاع شركات البترول الفشيخ
انا/ تيت تيىتي جمعت كده اه انا مش فاهم اي حاجه خالص عايز افهم بس
عز / هقول ليك الصدفه والقدر اللي جمعنا مع بعض
انا عز عبد المقصود عمك
انا/ نعم احنا هنهز ولا اي حضرتك
عز/ ضحك ?
انا / في دماغي ابو اللي جايبك اخلص انا حضرتك بابا معندوش اخوات وهو قالي كده كل ما اسأل يقولي انا وحيد ومعنديش اخوات وابويا وامي ماتووووو
عز /هوه قالك كده اه قوله حمرا
انا / في عقل بالي احترم سن اهلك بقا ي عيل
عز / انا هعرفك كل حاجه اصبر بس انا هتكلم وانت مط متتكلمش خالص الا لما اخلص
انا / حاضر اتفضل
انا عز المقصود تمام اخو ابوك احنا كنا شغالين في كل حاجه مع بعض لان جدك وزع الورث علينا وهو عايش تمام
انا /هوه جدي عايش
عز / اه جدك ونينتك كمان
انا / ده انا اهطل بقا خالص بقا كده علي الاخر
ادا لكل واحد 400 مليون حلوو ومتستغربش جدك من اعيان عائلات اسوان ووارث كتير وهوه زودهم وكان شغال في كل حاجه
انا / في دماغي خخخخخخ انت بتقول اي
وبعدين ي بني هتسبني اكمل ولا لا
انا /ساكت اهووو
عز/ لا انت قاعد تسال في دماغك سيبك منها بقا
وخليك معايا
انا /حاضر كمل حضرتك
عز / جدك وزع دول بس علينا وساب الباقي لبعد ما يموت
انا / هوه لسه في
عز /اه
انا / هوه انا عيل ولا اي يا دنيا ي بنت الشرموطه انتي
عز/ اصبر بس هكمل ليك
بعدوما جدك وزع الورث ابوك مكنش عارف يعمل اي بالضبط
انا/ مممممم امال اللي عنده ده اي
عز / ده انت بارد زي ابوك ? اسمع الباقي
عز / قولت لابوك بص يا سيدي احنا هنعمل شركة
المقاولات
حوار بين ابويا وعز
ابويا / طب انا مهندس بترول انت محاسب تعرف اي في المقاولات
عز/ احا يلا انت بتقول انت لو قولت كدا تاني هتعرف شغلك واعمل حساب ان اكبر منك بسنتين
ابويا / ارغي
عز/ هنعمل الشركه ومصانع حديد ومصانع اسمنت ونشتغل تمام
ابويا / بلاش ي عز انت متعرفش في المقاولات حاجه
عز/ اسكت بقا
ابويا / معاك للاخر ي عز
عز / وفتحنا الشركه باسم m.v.p
وكان المقر الرئيسي في المهندسين
والشركه اشتغلت وتمام وراس المال زاد اضعاف ومسكنا شغل للدوله وشغل خاص وفي ظرف 8 سنين فتحنا شغل في دول كتير في العالم منها السعوديه والكويت والاردن وايطاليا وامريكا وفرنسا وكله تمام اوي
لحد ما انا لازم اسافر امريكا اخلص شغل في الفرع التاني هناك
ابويا / اجي معاك يا عز
عز/ لا خليك عشان الشغل هنا وخلص لي الڤيلا اللي في الساحل وبتاع القاهره قبل ما انزل
ابويا / بيخلصوووو خلاص
عز / سافر عمل صفقة مشروع مدينه كامله بــ مليار دولار تبع الشركه وكان في حساب واحد للشركات انا اسحب ابوك يسحب عادي جدا المحاسبين يسحبو والشؤون الماليه وكله تمام خلصت الصفقه ونزلت في فندق نمت
علطول بقالي 4 ايام منمتش وصحيت ونزلت اعمل Shopping واتفسح لحد ما د خلت CaFe وقاعد علي الطربيزه لقيت بنت جميله اوي عندها 25 سنه بيضه اوي جسم كده شبه نجلاء بدر
بس طيز البت اكبر شويه والصدر وسط كده وحاجه اخر جمال
انا قولت لازم اتعرف عليها
.......
الحوار بين البنت وعز هيبقا بالعربي
عز/ دخلت عليها وقولت ليها ممكن نتعرف
بنت / ممكن
عز / انا عز من مصر ملياردير
البنت / اهلا حضرتك
عز/ اي ده انتي بتتكلمي عربي
البنت /اه
عز/ ازاي الجمال ده يتكلم عربي ومصري كمان لالا كتير كده
البنت / اتكسفت وضحكت انا بابا مصري وماما امريكيه
عز/ اكيد طالعين لما وضحكة ?
انا / بكلم نفسي كسمك يا عز انا مالي بكل ده يا عم الحاج انا صدعت
البنت / ضحكة امال اي ي بيه ??
كل ده وقاعدين نتكلم ومعرفش اسمك
البنت اسمي / ماريا عبد العزيز والدلع ميرو
عز / طب يا ميرو عايز اقبل بابا في حاجه كده
ميرو / حاجة اي
عز /عايز اتجوزك انا اتخطفة اول ما شوفتك
ميرو / قاعده بتضحك طيب هقول لبابا
عز / حاتي بقا رقمك
ميرو/ ادت الرقم لعز بعديه بيومين قبلت ابوها واتعرفنا واتجوزنا
انا /طب مقولتش لابويا يجي ليه وانت بتتجوز
عز / مشغول في الشغل قولت اعمل مفاجئه له
وبعد كده انا اخت ميرو ونزلنا مصر دخلت علي ابوك
في الشركه وهي معايه وهي لابسه شورت كده قصير وبادي اسود كده مخلي جسمها روعه بيلمع ابوك وقف كده قاعد دقيقه مبرق ليها انا اي يلا في اي دي مرات اخوك
ابويا / بتقول اي يا عز دي مراتك امته وازاي
عز/ اتعرفت عليها في امريكا واتجوزنا
وابوك قاعد ياكل مراتي بعينه
ميرو / انت يا بابا هتقعد مبرق كده كتير ولا اي
ابوك فاق واستغرب
عز/ متستغربش دي ابوها مصري وامها امريكيه
ابوك/ اه ماشي
عز/ انا عروح بقا لان تعبان من السفر
ابوك/ ماشي ي عز ومراتي خارجه معايا وابوك قاعد يتفرج عليها علي طيزها
ابويا / احا ي عز البت فرص سيبها لي انت علطول بتقع واقف كده
عز/ البت سمعته وهي خارج علي الباب وقالت لي
عز/ انا روحت فيلا اكتوبر ودخلت علي ميرو جري بوس وتقفيش وعملت واحد حلو
انا استنا متحكيش ده عدي بقا اصل انا مصدع من الضرب اللي اضربته
عز/ ماشي ي حبيبي هعدي الواحد ده
بعد كده نمت وصحيت علي فون ابوك بيقولي عيزك في شغل
انا قولت مش قادر
ابوك / خلاص جايلك
عز / ماشي مستنيك
ابويا / راح وكان متشيك جامد كده
عز/ نزل وقاعد بيخلص شغل معايا
ابوك/ هي مراتك فين
عز/ نازله اهي ونزلت من علي السلم وكان جمل نازل كده علي السلم وكانت لابسه حاجه كده زي القميص بس خروج بنص كم وكان ضيق جامد عليها
ابوك/ بيضحك لي وبيقولي ما تسبها ?
عز/ ولا احترم اللي جيبينك دي مرات اخوك
جت ميرو وسلمت علي عبد اخويا وقا بايس اديها وهي اتكسفت
خلصنا شغل الساعه 2 بليل
ابوك/ انا جعان مش هناكل
عز/ لا طبعا هناكل بيقول لميرو تقول للشغاله
ميرو /حاضر بتنادي علي الشغاله مش بترد
ميرو / هقوم اشوفها وقامت وكان طيزها باينه قوي وانا هجت علي الاخر
ابوك /قال طب انا هقوم اخش الحمام
عز / طيب بس متتاخرش
ابوك / قام ودخل المطبخ وكانت الشغاله مشتيت عشان اول مره اجي انا البيت بعد السفر ماجيت من امريكا
ابوك دخل وقال مش عايزه مساعده يا ميرو
ميرو/ ياريت
ابوك/ عايزه اي
ميرو/ تعاله قطع الخيار
ابوك /طيب وقام واخدوالسكينه وقطع الخيار خلص وقام لافف من كل المطبخ لميرو خدي الخيار اتقطع اهوه وهوه لازق فيها من ورا جامد في الفلقتين وزبه وقف جامد ودخل في طيزها
ميرو/ انت بتعمل اي
ابوك / بيبوس في ضهرها وبيقول اي مش عجبك ولا اي
ميرو/ انا مرات اخوك
ابوك /, قعد يحك جامد في طيزها بزبه وققف جامد وقام ماسك ابزازها بيلعب فيهم براحه ملبن في ايده هي مش قادىه وقاعده نفسها بتاخده بصعوبه وقام رافع القميص ومدخل صبعه في كسها وبيشيل الاندر وبيدعك جامد في كسها وهي بدات تتجاوب معاه وطلع لصوات اه اه اخوك اخوك ومش عارفه تتكلم
عز/ بينادي علي ميرو يا ميرو انتي فين كل ده جيت انا عز ودخلت المطبخ لقيتها بتعمل الاكل ومتلخبطه
وابوك طالع من الحمام وشه احمر وزبه واقف جامد
عز / اي خلصت حمام كل ده
ابويا / اه اصل كان اجتماع مهم اوي وبيضحك ??
اتعشينا وخلصنا وانا شاكك في حاجه
انا قبل ما اخش البيت رشقت البيت كله كاميرات طبعا الا الحمام مفيش
قولت لازم اراجع حصل اي شوفت اللي حصل دمي فار ومعتش قادر وسكت علي ميرو ومش عارف اعمل اي اخويا اللي انا اكبر منه يعمل في كده و**** لاوريك
ابوك شك باين مش عارف اي
لقيت المحامي بيتصل بي وبيقول لي ان اخوك سحب علي السيوله اللي في البنوك يطلع بي 20 مليار دولار
عز / احاا انت تعمل في كدا يا عبد و**** لعرفك وتكره اليوم اللي انت جيت فيه الدنيا دي ولقيت المحامي بيقولي سايب ليك جواب
ابوك / عز اخويا انا اسف في اللي عملته مع مراتك انا عارف ان في كاميرات في المطبخ وهتعرف عشان كده انا اخت الغلوس ومشيت مسافر و مش هتعرف لي طريق تاني اهوانا سايب ليك الاصول اعمل اللي انت عايزه فيهم ازا خلاص معتش هعرف اشتغل معاك تاني ولا ابص في وشك تاني انا اسف يا اخويا يا ابن امي وابويا والجواب خلص
عز/ اه يا كسمك انت سبتني علي الحديده انا طلعت من عند المحامي
وقاعد الف بالعربيه طب انا اعمل اي دلوقت افضل ادور عليه ولا اشتغل واقف علي رجلي ولا اعمل اي قاعد تعبان وحيران قولت اروح الفيلا
دخلت وكنت علي اخري وهموت ماريا خلاص
دخلت الاوضه علي ميروح قاعده تعيط وضمه رجليها علي وشها
انا / في اي يا ميرو
ميرو / انا وحشه يا عز انا مش هنفعك
انا / طب ليه حصل اي
ميرو / حكت لي علي كل حاجه وانا قاعد ساكت وعيني حمرا جامد ولا اخري
انا / اسكتي ي ماريا انا بحبك موت ومش هقدر استغني عنك
ماريا/ بتعيط جامد ولا انا ي عز
عز / خلاص مفيش حاجه وانا علي اخري وحكيت علي اللي حصل معايا من ابوك
ماريا / اشتغل ياعز وخلينا في حياتنا هنا احسن
عز/ مش معايا فلوس ياماريا
ماريا / متخفش انت ناسي انك ليك مراتك حببتك انا معايا ملكش دعوه
انا/ لا يا ماريا مش هاخد حاجه
ميرو/ هتخدهم سلف طيب وقامت قاعده تبوس في راسي وفي خدي وانا خلاص مش قادر عايز اعيط
عز / الصبح نتكلم عايزه انا ومنمتش الليله دي والصبح اصلا طالع علينا فكرت هاخد فلوس مراتي اشتغل بيها وهعرف مكان ابوك واعرفه وفلا اشتغلت وققفت علي رجلي وعملت فلوس كتير واشتغلت مع الدوله واشتغلت في كل حاجه مقاولات اغذيه تصنيع عربيات كله وبقيت عز بيه الامبراطور
نيجي لي وانا نايم علي السرير تعبان من رغي امه ومش متاكد منه
انا /اي بتفكر تنتقم مني وبتكلم وانا تعبان جامد
عز/ لا ي حبيبي مقدرش انا عارف مكان ابوك من زمان وعارف عنه كل حاجه وساكت لحد ما القدر قبلني بيك
انا عارف عنك كل حاجه عارف انك راجل جدع ومتجيش علي الغلبان وبتحب وتصرف علي نفسك واشتغلت عند الناس وطلع عينك وانا حبيتك لان بتعتمد علي نفسك
انا/ بسمع وبسكت ومش مطمن خالص منه ولا عارف حاجه انا عايز منك حاجه واحده بس عايز اروح وعايز فوني
عز/ ضغط علي الزرار الراجل جه روحه للمكان اللي هوه عايزه والفون بتاعه كمان ويروح
انا / طب ثواني عايز اسأل سؤال
عز / عارف هتقول اي انا ابو البنت اللي قليت ادبك عليها
وبيضحك ??
انا/ كنت برد عليها لان خت تهزئ جامد و****
عز / عارف روحه يا كمال
عز / ابقا خلي بالك علي 100 الف دولار
انا / وقع عليا زلزال جامد كده احا هوه عرف ازاي شكلي داخل علي حورات كتير اوي ?
انا / ماشي يا عمي ?وعملت نفسي بضحك عشان ما يخدش باله اني خايف
انا جاي اقف مش قادر
عز/ تعاله ي كمال سنده لحد العربيه
كمال/ حاضر يا فندم هتروح فين يا محمد بيه
انا / علي البيت في كذا
كمال / عارفه عارفه ي بيه
روحنا والجاردات فتحت باب الڤيلا وكان هيحصل ضرب جامد مع الناس اللي جيبني ومع الجاردات بتاع ابويا انا شورت كده لا نديت علي جارد خد يلا انت وهوه شيلوني طلعوني فوق من غير صوت طلعت الغرفه ونمت
تاني يوم اختي داخلت عليا تصحيني العصر
كريمة/ اه وصويت وعيط محمد محمد وسرينه ضربة في الغرفه
انا/ في اي في اي انا موت ولا اي
ثانيه ولقيت الكل عندي ابويا وامي واختي ليندا والجاردات وكله
انا ذ/ بس في انا كنت بتشاكل بس وكويس اهو بس بقا ونازل بزعق في الجاردات اطلعو بره
امي / مالك يا حبيبي في اي
انا / بصيت عليها لقيتها بتعيط ودايخه كده من المنظر اللي انا فيه
ابويا / قوم نروح المستشفي ولا اقولك نطل الاسعاف ولا اجيب المستشفي كلها هنا
انا / لا انا كويس جدا
ابويا / متعندش قوم يلا انا خايف عليك
انا / بس بس بلاش ضحك بقا من امته بتخاف عليا من امته اه قولي ده انا مكنش بشوفك ولا بقعد معايا اكني مش ابنك
امي / بس يا محمد
ابويا / لا سبيه يقول اللي عنده هوه عنده حق
انا / بدات اعيط انا محدش حاسس بس ابدا انت اللي بيفرق معاك تجمع فلوس وخلاص وانا محدش بيقعد معايا ولا بياخد راي مع ان انا الكبير واخد بالك
ابويا / واقف وسامع وماسك دموعه بالعافيه
امي / محمد خلاص ابوك مش هيستحمل
انا /بس انا هسكت خالص وهمشي من البيت ده وجيت اقف وقعت وكلهم جم يجرو عليا ويقومو في وانا حرفيا تعبان روحت علي السرير
امي/ خلاص يا حبيبي والنبي وبتاخدني في حضنها
انا / وانتي كمان ي امي عارفه انا في اي انا تعبان ولا مش تعبان جعان ولا مش جعان ده حتي مكنتيش تيجي تسألي عليا مع ان احنا في نفس البيت ومحدش بيسال عليا بس اتربية احسن تربيه من تربية نفسي لنفس انتي تعرفي انا عندي كام سنه اي انا 23 سنه وفي اخرسنه في الكليه تعرفي انتي كده لا طبعا انتي همك الدار الايتام والنادي واصحابك والسفر وانا مش موجود في حساباتكم بقيت بشحت الحنان من حد لحد ما كريمة كبرت وبقت هي اقرب حد لي امي مش اختي اه هي صغير عندها 17 سنه بس فيها حنيه عنكم يلا اطلعو بره
امي / بتعيط جامد ومش قادره تتكلم
اطلعووووو برا كلكم يلا برا
ليندا / واقفه تلعب في الفون ولا اكن في حاجه حصلت خالص وبتلعب في الفون
انا / انتي مش سامعه بقول برا طلعت وقفلت الباب
كريمة تعالي اقعدي جنبي **** يخليكي لي ي حبيبتي ودخلت في حضنها بعيط ونمت ساعه في حضنها تحسو ان منمتش بقالي سنين في الساعه دي نمت فيها اكن نايم اسبوع صحيت من النوم لقي كريمة قاعده خايفه تتحرك اني اصحا من النوم بصيت ليها بستها في خدها
كريمة انت كويس ي حبيبي
انا/ اه كويس ي حبي عايزك بس تعملي فطار لي وعايز عصير برتقال فرش
كريمة/ حاضر قامت وجت مع الشغاله اسمها ميرڤي قولت لكريمة اطلعي انتي شوفي هتعملي اي انا كويس
كريمة / لا هأكلك مش هتعرف
انا / روحي ميرڤي هتأكلني روحي
كريمه / حاضر
انا / تعالي يا ميرڤي
ميرڤي/ جت تأكلني وتشربني وانا بدات اركز مع البت في فلق بزها وانا اول مره اشوف علي الطبيعه كده انا قولت امسك نفسك ي ميدو كده فوق بس كده واعمل اللي انت عايزه بعد متفوق من اللي انت في خلصت اكل وفضلت اسبوع في الغرفه اكل وانام فوقت وبقيت كويس ضربة الجرس جت ميرڤي الشغاله
ميرڤي / اؤمر حضرتك
انا / حضري لي الفطار عشان افطر
ميرڤي/ حاضر
وكانت ماشيه طيزها هتنفجر بن البنطلون جيلي كدا يا عم الحاج
راحت وجت بعد 5 دقايق جايبه لي عصير تفاح فرش وسندوتش كانت لبسه بدي بينك وبنطلون ضيق اوي
انا/ تعالي اكليني
ميرڤي الشغالة بتاعتنا 20 سنه بيضه بياض اوي كده بزازها كبيرة مش ماشي مع سنها طيزها وسط بس حلوين 157 سم شعرها بني و عنيها رصاصي جميله جدا
و كانت بتميل قدامي تحط الصنية علي السرير قبل ما تقعد وخلووو بالكوو انا قادر اجري واروح واجي لكن انا هايج عليها علي الاخر من اول مره والمره دي شوفت كل شق بزازها او نص بزازها بمعني اصح و ركزت فيه هي خدت بالها اني مركز في بزازها اتعدلت بسرعة و اتكسفت
انا / تعالي يا ميرڤي اسنديني اصل مش قادر تعبان
ميرڤي /حاضر
انا/ اكليني ي ميرڤي جت تاكلني وقمت حاطط ايدي علي ضهرها اكني ساند علي المخده كدا عملت نفس تعبان الحقيني اه ومسكت كتفها وضهرا تحت ايدي طري كانت لسه بدي بنك فظيع
ميرڤي /حضرتك بتعمل اي يا محمد بيه
وبتنزل ايدي علي ضهرها
انا / روحت نافخ في ودنها وقولت هبسطك وهدلعك وهديكي اللي انتي عيزاه
ميرفي / حضرتك بتقول اي
انا / بقول كده وقمت ماسك طيزها من علي البنطلون القماش الضيق بالجامد
ميرڤي/ طلعت اه خفيفه اوي
انا /شوفتي بقا انك عايزه
ميرڤي / حضرتك انا مخطوبه وبحب خطيبي
انا / طب شربيني العصير جت تقرب شديت ميرڤي في حضني وجسمها كان طري اوي و بزازها في صدري هجت اوي لقيت نفسي بحسس علي ضهرها و ابوس في شفايفها لقيت ميرڤي بتقاوم بس انا ماسك فيها جامد وبتاع جيم بقا وبعد كده اتجوبت وحده وحده و قلقانة بقيت احسس علي طيزها و رفعت البادي و دخلت ايدي في الاندر بتاعها من قدام و بقيت احسس علي خرم طيزها و كسها و ميرڤي هاجت شوية من الحركة دي وبقيت تتجاوب معايه فضلت ابعبص فيها و ابوسها خمس دقايق احلا حاجه الشفايف المنفوخه بسيط بدوب معاك علطول و بعد كدا نيمتها علي السرير خليت ضهرها علي السرير ونزلت علي ابزازها كده قلعتها خالص و براحه قمت نازل علي الجوهرتين وفضلت امسك كل بز بايدي كده والحلمه وردي وجميله تتاكل قاعد امص فيها وسبتهم ونزلت علي بطنها ابوس براحه كده خالص هي مش قادره هوه انا لسه عملت حاجه وقمت نازل علي كل فخد ابوس كده براحه وبشويش وهي علي الاخر جيت بقا لمستنقع الجمال عند كسها وكان في شعر خفيف قوي بني كده وكان وردي فاتح وريحته حلوه اوي و بقيت الحس كسها وانا اول مره اعمل كده كنت بتفرج بس علي oporn وهي مكنتش مصدقه ان بعمل كدا
ميرڤي / بصوت مش طالع اااه انت ااه بتعمل ايه حضرتك انا اول مره ولسه بنت
انا/ بالحس و ارد عليها ايه بدوق الكس اللي بينزل عثل عثل يا ميرڤي
ميرڤي/ اه اول مرة اه براحه
انا/ مردتش عليها ولا كان حد بيتكلم
ميرڤي/ اه اه جابت اول دفعة من عسلها علي وشي
ميرڤي/ اه معلش مش قصدي انا اسفه يا مستر
انا/ اسفة دا ايه دا المستر لازم يشكرك علي العثل دا كله
قومت ميرفي وانا قاد علي طرف السرير ونزلتها علي ركبها
وقمت مطلع زبي من البوكسر انا اه نسيت اقولكم انا زبي 22 سم وعريض شويه
قربت زبي من بوقها كده وعند الشفايف بمشي زبي عليها
ميرڤي / حاسه اني ممكن ارجع حضرتك
انا / كل شويه حضرتك اسمي ميتو خلاص
ميرفي /لا لازم احترمك
انا/ بقولك اي هتقولي ميتو ولا لا وبوسها من رسها
ميرڤي / بصتلي بصه وهي علي الارض بنت متناكه تتطير العقل كده
انا / متخفيش بوسيه بس من اول من الراس لحد اخره وانا علي اخري بس بالي طويل
بقولها افتحي بوقك فتحت بوقها بسيط دخلت الراس بس قولت ليها عارغه المصاصه
ميرڤي / قالت ايوه
انا اعملي زيها او الموزه دخليه وطلعيه كده ومصيه
ميرڤي/ مسكته و بقيت تحاول تمص في و كانت معندهاش خبرا خالص
انا/ اعتبريه ايس كريم و مصي فيه و الحسيه كله و انتي هتلاقي طعمه حلو
بقيت تمصه و تلعب فيه بلسنها حسيت نفسي هولع و هجيب لبني في بوق ميرڤي هي أصلآ بتمص بالعافيه طلعت زوبري من بوقها و نيمتها علي السرير علي ضهرها و انا قمت واقف علي الارض وجبت مخده تحت ميرڤي وهي علي الحافه بتاع السرير الحركه تهيج وتوجع الضهر قربت ميرڤي من زوبري و بقيت افرش كسها وهي اول ما زوبري لمس كسها جابت ميتها علي زبي و انا دخلت راس زبي علي كسها علي الشفتين كده ومدخلتش لان لقيتها بتقولي عشان خاطري بعنيهاو فضلت تتأوه
انا قولت خلاص خليها طيزها واول ما قلبتها علي طيزها شوفت جمال فظيع وخرمها نزلت الحس
ميرڤي / بلاش يا ميتو
وانا / مش قادر نزلت لحست وهتقولي مقرفتش هقولك شميته لقيته نضيف اوي
ميرڤي/ نزلت تاني كمية عسل رهيبه
والريحه حلوه وقمت مدخل لساني واحده واحده واشيله سمعت كميت اه شديده ? هجت الصراحه اوي وخلي بالك ما تستغربش اني ازاي مجبتش لحد دلوقت ي عم ? اسد في حاجه نكمل بقا قاعد ابوس في فلقها كده جيلي تحت شفايفي انا دخلت صابم قاعد ابعبص وهي اه اه لالا خلاص جبت كريم بيتحط علي البشره كده وقمت مدخل الصابع التاني وقاعد اللعب واوسع وانا اشيل صبعيني تقولي لا خليهم يا ميتووو
دخلت صباعي التالت ودخل بصعوبه بس خرمها خد علي الصوابع وهي اه اه ومش قادره
ميرڤي/ اه اه دخلو
انا/ ادخل اي عايز اسمع تقوليها
ميرفي دخل زبك يا ميتو دخله في طيزي
وانا ازود بي صوابعي وازود كمان
هي عشان خطري دخله اه
انا: ادخل اي
ميرڤي: دخله دخله... اه
انا: ايه هوا طيب انا مش عارفه طيزي ملها
ميرڤي: زوبرك زوبرك دخله
قررت ارحم ميرڤي من عذابها و دخلت زوبري واحده واحده في طيزها وانا كاتم صويتها عشان اللي برا و هي بتتأوه و بتطلب اكتر بقيت انيك فيها و ازود السرعة و هي بتتأوه و سحبت شخرة غصب عنها فضلت انيك ميرڤي 20 فشيخها ومش قادر هي وانا مش سامع ولا شايف الا طيزها وكسها اللي بينبض قدامي و حسيت اني هجبهم ونزلت في طيزها كميه كبيره جدا
ميرڤي / اه اه سخن وحلو اوي يا ميتووو
انا / حببتي يا ميرڤي وقمت عدلها علي السرير وداخلت معاها علي السرير واختها في حضني وبوستها في خدها انا/ اتبسط اوي يا ميرڤي
ميرڤي / وانا كمان اوي وحبيتك انت حنين اوي يا ميتو ونمنا في حضن بعض كده عريانين سمعت صوت مديرة الخدم ماشيه قاعد تنده علي ميرڤي براحه خالص وانا غطيت ميرڤي بالكفيرته وقولت للمديره وطي صوتك انتي احسن ليكي
مديرة الخدم/ ة حاضر يا فندم .
انا / بقول ليها لا شوفيها في اي حته يلا
المديره /حاضر حاضر وقمت انا و ميرڤي اللي كانت خايفه علي نفسها اوي ودخلنا الحمام والبت تعبانه مش قادر قولت اعمل واحد في الحمام كنت هبقا ظالم لان البت اتفشخت قاعد بس انا امص في حلمت ميرڤي وهي مش قادره وتقول لي خلاص مش قادره يا ميتو
خلصنا دوش حلو وختها علي السرير انتي زعلانه مني يا ميرو قالت في الاول اه
لكن دلوقت لا
فتحت الخزنه بتاع المكتب بتاعي وطلعت 5000 جنيه واديت لميرڤي الفلوس
ميرڤي : قاعده تعيط وتقول هوه انا عملت كده عشان الفلوس انا عملت كده عشانك انتا
انا : قولت ليها ده مش عشان كده ده عايزك تجيبي هدوم ولبس لانك بتعتي دلوقتي
ميرڤي / ضحكت زي ******* حاضر وقامت رافعه نفسها عليا وبيساني من شفايفي وطلعت
انا : خلصت مع البت وادخل اخد دوش تاني وقولت اشوف الاب في اي بقالي اسوع ويومين مشوفتش حاجه ولا في البرنامج ولا في اي حاجه فتحت الاب وشوفت كمية رسايل علي gmail بتاعي وشوفت كمية download كتيره احا مش للدرجه دي لقيت 80 الف اشترو كمان البرنامج شركات كتير قولت بقا اوقف البرنامج من علي موقع البيع دلوقت لحد ما اشوف انا هعمل اي و الدولار كان ايمها داخل علي 11 جنيه
80 مليون دولار دي كمية فلوس فظيعه ومن غير مجهود احاااااا
انا/ كلمت محمود صحبي
اناا / الوووووو
محمود/ اي ياخول متسألش عليا كده
انا /مالك في اي
محمود/ عامل عملية في ودني
انا/ ودنك عملية اي
محمود / ايييييييييييييي البواسير
انا / في ودنك ?? هبقا اعدي عليك اشوفها
محمود /اي هي
انا/ ودنك هاجي اشوفها ???
محمود/ عارف انك خول
انا/ بقولك عايزك في حوار كده
محمود/ اي هوه ارغي يا فقري
انا /لا لازم اقبلك ي زفت
محمود/ خلاص نتقابل في كافيه كذاااا اللي في مدينة نصر
انا / اشطا علي 11
محمود / ماشي اشطا ي فقري
انا لبست قميص وبنطلون كده ونزلت لقيت reception
قاعد في ابويا لوحده
انا ماشي وعامل نفسي مش شايفه
ابويا/ محمد محمد تهالع عايزك
انا /اتفضل عايز اي
ابويا/ انت رايح فين
انا / بضحك نعم اجاي دلوقت بعد 23 سنه تقولي رايح
فين
ابويا / سكت كده مره واحده و شويه وقالي خد العربيه معاك وعربيتين حرص انا مليش غيرك
انا / خليهم ليك اخرج انت بحرص ومشيت برا كدا ولقيت كريمة واقفه في porch تتكلم في التليفون مع صحبتها وبضحك
انا / ببص ليها وبضحك وبشاور ليها عايزه حاجه
اختي / لا يا حبيبي
اول ما اتفتح البوابه لي وخارج اخت طلقه في قلبي
علطول ?
..................
ياتري انا هموت ولا لا ؟؟
ومين عمل كده في ؟؟
عمي اللي مجبش لابوه سيره عنه ولا مين !!
محتاج اعرف رايكووو بصراحه يا جماعه لان ده اللي هيخليني اكمل في قصتي دي ولا لا سلام اشوفكم الجزء التالت لو لقيت تفاعل و دعم هبدا في الجزء التالت وهيكون جزء كل اسبوع من السلسله دي روقان لحد النهايه ?
الجاي الجزء التالث صعب ومحدش يتوقعه??
حبايب قلبي اخبركم اي وحشتوني كتير وشكرا علي التشجيع ده والكومنتات الايجابيه دي والكومنتات السلبيه بردك شكر
الجزء ده هيكون في احداث 70%
الجزء التالت
وقفنا الجزء اللي فات علي إن والجردات بتفتح لي البوابه
وخارج اخت طلقه في قلبي علطول
الحرس: طلع السلاح وصوب وملقاش حد
كريمة : لا لا محمد وطلعت تيجري علي البوابه
ابويا :سمع ضرب النار وبيجري عليا محمد محمد ببص ليه وعيني قفلت
كريمه : لما شافت كده اغمي عليها ووقعت
ابويا : كريمة كريمة
اسعاف يا ولاد المره بسرعه حسابكم معايا بعديين
الاسعافات جة من المستشفي بتعتنا وخدتني انا واختي
علي المستشفي وورا الاسعافات عربية ابويا 4 عرببات حراسه ووصلنا المستشفي دخلنا علطول
انا : دخلت العمليات بسرعه وجوز اختي جه
د.محمود : جري ودخل العمليات بسرعه
كريمة : دخلت العنايه المركزه علطول
اختي هدير : بابا حصل اي قول .... وكريمه مالها
ابويا : مردش خالص
هدير . : دخلت علي اختي كريمة لانها دكتوره بردك
وكريمة : دخلت في غيبوبه من الصدمه والحسره اللي شفتها
ليندا : جت في اي يابا في اي محمد فين وكريمة
ابويا : ادعوو ليهم
امي : في اي ي حمد اي حصل
هدير : حصل كذا كذا يا ماما وبتعيط
امي : لا وقامت واقعه اغمي عليها
هدير : ماما فوقي يا ماما وفوقت ماما واخدوها علي غرفه
انا : داخل غرفة العمليات وحوليا اكتر من 15 دكتور
انا : بقا كنت في حلم و شايف كل اللي موجود امي واخواتي بس كان في ازاز عريض بينهم وانا بعيط عليهم
د.محمود : ددمم بسرعه 8 اكياس فصيلة Ab سالب بسرعه
الممرضه : راحت تجيب ملقتش الا 2 بس لان الفصيله دي يعتبر مش موجوده خالص
د. محمود : شوفو الباقي
الممرضه : طلعت لابويا عايزين ددمم بسرعه Ab سالب
ابويا : ازاي مستفي دي مفيش ددمم دي انا موفر كل حاجه
الممرضه: يا فندم الفصيله نادره جدا
ابويا : حد هنا الفصيله دي
اللي موجدين لا مفيش
محمود : صحبي جه وعرف من التلفزيون ضرب ابن الملياردير عبد الصمد بطلق ناري بالقلب
محمود : انا نفس الفصيله بسرعه خدو اللي انتو عايزينه
الممرضه : لسه عايزين واحد
ابويا : بيتكلم في التليفون مع حد مش معروف
الشخص : الدم وصل خلاص عندك
د. احمد : النبض بيبطئ بسرعه حقنه ادرينالين بسرعه
ممرضه : جابت الحقنه وختها ونبض ظبط شويه
الجهاز بيصفر القلب وقف خلاص
د :محمود جهاز AED بسرعه الجهاز جه وعمل الصدمات
والرصاصه لسه جنب قلبي بحاجه بسيطه
فوقت تاني والقلب رجع والرصاصه طلعت وخلصت العمليه في 12 ساعه لان كانت صعبه دخلت في غيبوبه
اسبوع واختي كريمه بردك لسه مفقتش انا قلبي وقف تاني وخلاص الدنيا وقفت النفس وكله والدكاتره طلعوه برا جوز اختي طلع لوالدي وقاله له عمي البقاء ل..... محمد اتوفي
ابويا : انت بتقول اي لا لا محمد ممتش لا فوقه طب اخده اسفره برا اي حاجه
انا: اتغطيت بالملايا وخلاص بقا وهدخل التلاجه لبكرا لان كنا بليل
انا.:فوقت مره واحده وقاعد اكح جامد جدا
الممرضه بتجري .دكتور محمود تعاله بسرعه
محمود جه بسرعه هوه حطو بسرعه الاجهزه بسرعه
ابويا : بيجري ويسجد علي الارض وفرحان اني فوقت
انا : ببص عليهم في ضباب كده محمود قعد يفتح عيني
ويحط كشاف كده
محمود .عمي الحمد.ل.... محمد رجع للحياه بمعجزه تاني
ابويا .الحمد.ل........
انا. بتكلم مش عارف اطلع الصوت د. محمود بس يا محمد متتكلمش ابويا جه جنبي وقعد يحضن في وانا في العنايه في غرفه لوحدي
د. محمود لوسمحت اخرج مش عارف اشوف شغلي
ابويا .حاضر حاضر خلي بالك منه
د.محمود حاضر
امي : بتقول لابويا خلاص محمد مات خلاص كده الحاجه الحلوه هتروح اول فرحه لي واخواتي في عيط
ابويااا : بسسسسس خلاص محمود فاق تاني
امي : راحت تدخل العنايه الممرضين منعوها راحت تحضن ابويا
وشويه لقيوو في صحفيين جم كتير جدا ابويا بيكلم الحرس مش عايز حد هنا ولا قدام صور المستشفي خالص
الحرس : حاضر يا فندم
شويه وجه لابويا مكالمه بالفون هنحكي المكالمه بس
مش هنعرف الشخص تمام ونرمز له (م)
ابويا : ي بيه شكرا علي اتصالك
(م) : يا عبد ابنك ده ابني
ابويا : شكرا (م) بيه
م : متخفش هنعرف مين اللي كان عايز يقتل ابنك
يا عبد
ابويا : شكرا لك يا ..... بيه انا عرفته خلاص
م : خلاص ي عبد انا جبته وهوه عندي خلص بس اللي انت فيه ونشوف الموضوع ده
ابويا : حاضر ي ( م ) بباشا
الحرس : يا عبد بيه جه حراسه كتير تبع قطاع كذا وحواجز وعربيات كتير جدا
ابويا : ماشي هشوف مين دول
ابويا : بيكلم (م) ي باشا ليه كده انا معايا الحراسه بتاعتي
م : لا ي عبد ده حرس ليكم كلكم لان جاي تهديد ليكم والحرس ده هيفضل معاكو مده
ابويا : شكرا ي باشا
امي : عبد هوه مين عمل كده يا عبد
ابويا : مش عارف بس هعرفه
امي : انا خايفه علي عيالي ي عبد
ابويا : متخفيش
ليندا اختي : محمد من خلف ازاز الغرفه بتاعتي
قوم يا محمد انا بحبك ومش هقدر استغني عنك و**** ي محمد انا عارفه اني كنت وحشه معاك بس انت اللي كل ما اجي اتكلم معاك تقولي انا تعبان لا مش فاضي لا مش عارفه اي فوق وهتشوف تغير تاني و....
هدير : اختي لجوزها محمود
هدير : هوه محمد هيعيش
محمود : الساعات الجايه تعدي علي خير انتي دكتوره وعارفه
اختي : عارفه بس خايفه بردك عليه
محمود : ادعيلو ي حبيبتي
انا : فوقت وانا بعيط جامد وصعبان عليا اول ما فوقت
قولت عايز محمود صحبي
الممرضه : اسمه اي
انا: محمود علام
الممرضه : حاضر حاضر
الممرضه : ا. محمود علام فين
محمود صحبي : انا ودخل محمود وجه و حضني احنا متفقناش علي كده
محمود : عايز تسبني ي صحبي ده انا مصدقت ان جيت من السفر عشانك ي حبيبي انت عارف إن مليش غيرك
انا : محموووود اسمعني انا مش قادر اتكلم هتجيب حد من الشهر العقاري وهعمل لك توكيل مني بكل اموري وفي البنك كمان وبضحك في دماغي وهتعرفو بعديبن ليه
محمود : ليه كدا انت هتطلع وتعمل اللي انت عايزه
انا : اسمع انا تعبان
هتلاقي فلوس كتير اوي في بنك .......... ملايين هتاخد 200 مليون جنيه وانا بعديين هقولك تعمل اي
محمود: حاضر
انا : متقولش لحد
صحبي : حاضر ي حبيبي
الممرضه : يلا لو سمحت
ابويا : بيكلم جوز اختي عايز اشوف محمد يا محمود
محمود جوز اختي : حاضر ي عمي بس متتعبوش
ابويا : دخل قعد علي الكرسي ومش بيتكلم وباصص عليا
محمد انا اسف انا اللي عملت كده فيك كده بس و**** مكنتش عايز اعمل كده بس غصب عني
انا : عامل نفسي نايم وبسمع
ابويا :انا اللي مختكش جنبي من الاول فوق بس وكل حاجه هتتعدل صدقني انا ورايا بلاوي كتير ومكنتش عايزك تتدخل في البلاوي دي بس قدرك بقا
انا: عامل نفسي بصحا من النوم اه ومش قادر اتكلم
ابويا : محمد انا بحبك اوي لو سمعت عني حاجه متصدقش انا مش كده
محمود : يلا يا عمي عشان في كده خطر عليه
انا :رنيت جرس الممرضه
الممرضه :ايوه
انا : كلمي ا. محمود علام بسرععععه يجي لي
الممرضه :حاضر
محمود وصل ايوه يا محمد عملت اللي انا قولت عليه
محمود :ايوه ثواني هكلم الراجل ييجي اهووو
انا: تمام بسرعه بقا اصل مش ضامن اني اعيش
محمود : متقولش كده ي صحبي
انا : اخلص ي رذل
محمود : بيتكلم في الفون ايوه انا نازل ليك اهووو
الراجل : وصل وانا عملت التوكيل ومشي
محمود: عملت اللي انت عايزه يا محمد خلاص
انا : انت هتاخد 200 مليون جنيه وتفتح شركة مقاولات باسم حد مش معروف وانا هقولك تعمل اي بعد كده
وتشوفلي مهندس بيترول حديث تخرج من الاوائل
محمود: حاضر
انا: وعايزك في خدمه اخيره هتروح لواحد اسمه عز في الساحل الشمالي قوله محمد بيودع وهوه هيفهم انا هديك العنوان بالضبط
محمود : ماشي انا همشي دلوقت ي محمد
انا : ماشي وقاعد افكر علي السرير ودخل عليا وحده لابسه بالطو دكاتره ولفت وشها لي
انا :مين هدي اي اللي جابك هنا ودخلتي ازاي
هدي: محمد انا بحبك وكنت عايزه اطمن عليك
انا: اول مره اديها وش حلو انا بقول ليها الحمد**** كويس هدي :بتبص لي وعنيها مدمعه اني تعبان ومش قادر اتحرك
هدي : محمد انا عايزه افضل معاك وانا هخدمك بعنيا
انا : هقولك حاجه بس تمشي بعديها
هدي: لا مش همشي انا عايزه افضل معاك
انا : واحد مهدد بالقتل ي بنتي مش هنفعه و انا اول ماشوفتك من اول سنه ليكي بالكليه وانتي عجباني وفي احساس كده اني بحبك ومش قادر اتكلم
عشان خايف اتكلم معاكي
هدي : حطة اديها علي بوقي متتكلمش خلاص وبتضحك وبتقولي ما تخفش وانا معاك نهائي
وهتمشي وبتقول انا كده اطمنة عليك هاجي تاني
د :محمود دخل انتي مين وازاي تخشي هنا
انا : سيبها تمشي ي دكتور
محمود : حاضر هي مين دي يا محمد واي بيحصل مش فاهم
انا: هقولك بعديين انا عايز اخرج يا دكتور
محمود. مش هينفع دلوقت بعد اسبوعين ولا حاجه عشان تبقا تمام
وهتخرج تقعد بالبيت ومعاك ممرضه
انا :عليا الكلام ده وبضحك طيب
محمود :هديك حاجه هتخليك تنام دلوقت
انا اخت حقنه في solution device ونمت وصحيت تاني يوم لقيت عز قاعد جنبي
انا : عز بيه
عز ةازيك يا محمد عامل اي انا لسه عارف من المرسال اللي بعته لي
انا : عايز اعرف مين عمل في كده يا عز بيه
عز : استريح بس وبعديين نشوف انا خوفت عليك قوي اكنك ابني ....
انا : في دماغي تلاقي انت اللي عايز تموتني وبضحك
عز: حتي بنتي اللي كانت عامله معاك المشكله كانت عايز تيجي قولت ليها هيجي يقعد معايا شويه بعد ما يطلع
انا : بتكلم وبقول لا يا عز بيه شكرا علي قدومك لي وتشريفك لي
عز : متقولش كده انا عمك يا محمد انا همشي دلوقت لان مش عايز اقابل ابوك
انا : ماشي لحد ما اجيلك
عز : نزل وهو خارج من باب المستشفي وراكب العربيه ومعاه الحرس وراه بعربيتين ابويا شافه
ابويا :مين عز اخويا اي اللي جابوو هنا وعندي ابني وفي مستشفي بتاعتي كمان ده اللعب كبر
ابويا : بيجري علي الغرفه بتعتي بيشوفني لسه عايش ولا عز عمل معايه حاجه وبيقولي محمد محمد انت كويي
انا : في اي يا بابا
ابويا : انت في حد كان عندك هنا يا محمد
انا : لا مفيش حد دخل لي
ابويا : طيب
خلصت مع ابويا ومحمود صحبي دخل عليا وقالي انا اشتريت شركة المقاولات جاهزه
انا : هتبدا نخش المزادات علطول وتاخد المناقصات كلها وطبعا تحت اشراف المهندسيين المخصصين
محمود: طب ليه كدا يا محمد انت بتعمل كده ليه اشتغل مع والدك احسن
انا: اسمع بس ي محمود انا عارف انك مشغول وبتقل عليك عارف
محمود : متقولش كدا ي صحبي انا هعمل كل اللي انت عايزه حاضر بس في مشكله صغيره
انا : اي الشركه بتاع البترول عايزه مهندس بترول هوه اللي يشتري
انا :شوف مهندس صغير زي ما انا قايل ليك واشتري بإسمه وخد جميع الضمانات عليه انا هطلع قريب من المستشفي اه وعايزه تشتري شقه صغيره لي بالزمالك
محمود : في فيلا حلوه صغيره
انا : لا شوف شقه بس يا محمود
محمود : حاضر ي صحبي
الاسبوع عدي خلاص وطلعت علي الشقه وهيبدأ الجحيم الحقيقي روحت علي الشقه ومحمود معايا هتعمل اي يومحمد انا سبني بس كده افكر هتشوف العجب
انا : انت اخبارك واخبار مراتك وابنكز اي ي حبيبي انا عارف اني مقصر بس انت شايف
محمود : كويسين ومراتي عايزه تشوفك بتقولي نشوف البيه اللي انت مش بتخلص كلام عنه
انا.: قولت لي انا نعزوم عندك بكرا في البيت محمود فرح جدا وقالي تشرف قوم يلا نروح عندك محمود يا عم انت لسه تعبان
انا: يا عم قوم بقا
انا: روحت مع محمود فيلا في زايد ودخلت البيت مع محمود
مرات محمود ليدي من روسيا بس اتعلمت عربي تقول من بولاق ولا حاجه
ليدي 28 سنه عود روسي بيضه كفايه وصف كده لان مرات صحبي واخويا محمود ومخلف ولاديين وبنت
الاول : محمد علي اسمي 12 سنه
براء : 11 سنه
هايدي: 10 سنين
انا : اي يلا ده انت قدي في السن وكل ده معاك ... يخلي ي حبي
محمود : ي عم انت عارف اني متجوز وانت بتحكي القصه دي وانت صغير فوق بقا
انا : اه صدق ?
محمود: بتفكر بطيزك عارف ?
محمود : الناس هتشتم في الاحداث الجايه براحه عليا كده?
نرجع تاني للقصه يلا
دخلت البيت وكان جايب محمد بس في زمن القصه دي
انا: اهلا يا مدام ليدي
ليدي :اهلا يا ا. محمد وازاي صحتك بخير
انا : ال ... ... كويس
ليدي : دايما محمود بيتكلم عنك
انا : محمود اخويا مش صحبي وباعديين احنا هنقضي القاعده كلام مش هناكل ولا اي ي مدام لندا ولا انتي هتأكليني روسي
ليندا : بص ي ا. محمد انت هتاكل احلي اكل مصري بس اصبر بس
انا : ي جمالو بس في حاجه انا اسمي محمد من غير لقب تمام وانا هقولك لندا
علطول
ليندا : اشطا يا حماده صباحك فل
انا : واد ي محمود هي مراتك منين كده
محمود : من شبرا ?
الاكل حضر انا اكلت وكله تمام الاكل كان حلو جدا كان استيك وشويه مشويات
خلصنا اكل ومحمود قاعد يتكلم معايا وانا مش معاه وقاعد افكر في اللي حصل معايا وسرحان كده الفون رن رقم برايفيت انا خير الوووو
المتصل : ازيك يا محمد حمد ... علي سلامتك
انا : مين معايا عايز تعرف مين اللي عمل فيك كده
انا مين مين هتعرف كل حاجه اطلع برا الفيلا هتلاقي عربيه اركبها وتعاله انا وانا امن لك ازاي
المتصل : اخبار شيركة المقاولات اللي محمود اشتراها اي
انا: طالع خلاص
محمود : طالع فين ومين بيكلمك
انا : مفيش يا محمود انا ماشي سلام
طلعت برا لقيت عربيه سودا زي بتاع الرؤساء كده وكلها اسود حتي الازاز متفيم بالاسود ركبت العربيه ماشي بالعربيه ساعتين ووصلت مكان كبير جدا زي القصر
الاحداث الجايه حقيقه مع تغير الاسامي وبعض الاحداث ومش هنقول اسم الشخصيه لان هي نفس الشخصيه اللي كانت بتكلم ابويا .
الحراسه كانت في كل حته في البيت والشارع مقفول برا بحرس كتير جدا جدا دخلت علي المكتب قاعد دقيقه والراجل جه انا مين حضرتك
الراجل : اقعد يا محمد هتعرف كل حاجه
انا: تمام
الراجل : اللي كان عايز يقتلك يا محمد صحبك محمود
انا : ازاي انا معملتش له حاجه ده اخويا لا ?
الراجل: فتح الشاشه وخلاني اشوف تسجيل فيديو ومحمود بيتفق مع حد يقتلني انا لالا محمود صاحب عمري طب ليه يعمل كده انا كنت بعتبره اخويا وعيني
حمرا ? وبغلي
الراجل: كل اللي انت عايزه هيحصل
انا: انت مين وليه بتعمل كل ده
الراجل : هتعرف كل حاجه باعدين
تعاله اعرفك علي المدام والاولاد
المدام اسماء هانم 45 سنه ميلف كده وعنيها خضرا وشكلها اجنبي بس هي مصريه
بناته عنده 5 بنات
ساميه : 32 سنه خبيرة تجميل جسمها كيرفي كده والشعر سايح وحاجه عظمه ومتجوزه وعايشه مع ابوها في القصر
وفاء : 30 سنه مهندسه إلكترون متجوزه وقاعده مع ابوها بشرتها بيضه والجسم زي رياضيه طولها 165 سم
عبير : 29 سنه تجاره بيزنس كيرفي وجسمها كرباج 170 سم انا بحب الطول ده
سوسن : 28 سنه 167 سم طيزها ملبن صدرها صغير شويه وبشرتها بيضه اوي
والمفاجئه الكبيره (هدي )صحبتي اللي كانت عندي بالمستشفي
انا :اي معتش فاهم حاجه طبعا هدي طلعت تيجري عليا تحضني ولا عملت خاطر ولا ابوها ولا امها ولا اخوتها
ابوها : بتعملي اي ي بنت انتي
هدي :رجعت وقعدت مكنها اسفه يا بابا
انا :مش فاهم حاجه اي اللخبطه دي بقا وازاي كده
?هنعمل اسم لابوهم (م)
م : هدي خدي محمد يطلع الغرفهوبتاع الضيوف يرتاح شويه دلوقت
انا : لا انا هروح
م: لا مش مروح هتقعد عشان عايزك
انا : هقعد واشوف هوه عايز اي طلعت الغرفه وخدي معايه اتفضل ي محمد روحت قاعد علي شزلونج
وهدي جنبي انا تعبان ومش فاهم حاجه
هدي: لمحمد اهدي كده متخفش انا بحبك وانا اللي جبتك هنا وبابا
بيحبني ومش بيرفض لي طلب
انا: هوه انا لعبه معاكو انا محمد بيه عبد المقصود وكنت اول مره اتكلم بالغه دي
هدي : بابا صاحب عمو عبد خد يا محمد وانا بحبك ومقدرش استغني عنك بعد اللي قولته لي بالمستشفي انا بحبك وقامة مقربه لي علي شزلونج وانا ببعد شويه هي مره واحد قامت دخلت في حضني انا حسيت بجسمها قمت حضنها قوي وقايل ليها انا بحبك ي هدي وبمشي ايدي علي ضهرها وبوستها في خدها
انا : قومي ي هدي كده غلط هدي بستني من شفايفي وانا اندمجت دقيقتين كده وكان احلي بوسه اخدها
انا : قومت وقولت عايز ارتاح
هدي : حاضر وقامت بيساني في خدي وراحت ماشيه وكانت ماشيه بتدلع كده
انا قاعد لسه علي شزلونج وبفكر ونمت 3 ساعات ولقيت الفون بيرن ابويا وامي وصحبي محمود وهيصه انا وطمنتهم عليا وكلمت ابويا وطمنته عليا وقولت ليه معتش هنام بالبيت
وكلمت محمود : اي عايز اي مش كنت عايز تقتلني ده محمود : انت صحبي واخويا الوحيد ي محمود
احا انت بتقول اي انا معملتش كده ولا اقدر ي محمد ... لا معملتش كده ي بني وقمت قافل في وشه
انا : طلعت من الغرفه ومشيت بفي ممر كله غرف لقيت غرفة عبير وجوزها لكن جوزها مش موجود وكانت لابسه بنطلون اسود ليجن وتحت منه اندر فتله بايين وتيشيرت حمالات واسع ومش لابسه تحت منه برو
وانا : كان جسمها عجبني الصراحه هي بصت شفتني قالت محمد ازيك انت صحيت تعاله عيزاك طبعا هدي بتحبك وبتموت فيك وانت مستغرب ازاي كده ابوها يجيبك ويقعد هنا في القصر وكده هي بتحبك وهوه عايزك تكون جوز بنته
انا : في دماغي جواز اي انا لسه صغير
عبير: مالك ي محمد سرحان في اي
انا : لا مفيش انا بحب هدي اوي بس مش بفكر في الجواز دلوقت حضرتك انا بغكر في بزازك اللي طالعه دي
عبير : اي انت بتقول اي
انا : لا مقولتش حاجه وعارف انها سمعت وغيرت الكلام عبير :اسمع انت تقولي ي بيتو او بيرو مش بحب عبير تمام
انا : مينفعش حضرتك ابزازك حلوه ??
عبير : بردك بتقول اي انت هتكون واحد مننا بابا لما يدخل حد هنا بيقا جوز بنته خلاص
انا : احا انا لبست ولا اي واي مش سامعه قولت اي ده يارتني فضلت مع ابويا وادلعت بالفلوس ده انا بيه ابن بيه بس الجاي هيبقا احلي
عبير.: انت بتروح فين بتسرح ليه
انا :مفيش يا بيرو
بيرو: وقفت وراحت عند المرايا وبتشد الدرج جامد ومش عايز يطلع وهي بتحاول شدت الدرج جامد قامت وقعه انا روحت قومتها من وراها وجسمي بدا يلزق فيها وبشلها وطيزها في الليجن تجنن بيضه اوي طبعا زبي قام نص قومه كده ولمست طيزها هي قامت وضحكه وقالت خلاص انا كويسه بس انا كنت فرحان اوي لان ان حصل كدا جسمها فاجر بجد
انا : طب انا نازل لــ . م. بيه ونزلت علي مكتب م. واستاذنت ودخلت تعاله يا محمد
م :انا عايزك تتجوز بنتي ي محمد بتحبك وانا مش بحرم بناتي من حاجه
انا!: هوه انا تحت ىغبتك انا ابن عبد الصمد بيه
م :بيضحك جامد اه وهتتجوز بنتي بردك بدل هي عايزه كده
انا : لا مش هتجوزها
م. خلاص انا هاخد كل الفلوس اللي عندك في البنك عارف ........ وهخليك تشحت بجد وابوك كمان هصفيه وهاخد فلوسه كلها وهموتك وتبقا خلصت الحكايه
انا : بص يا محمد بيه انا مش باجي بالتهديد اه انا بحب بنتك وعايز اتجوزها ولكن مش بالطريقه دي خالص اعمل اللي انت عايزه وهمشي انا محدش يقدر عليا
م :محمد انا م. بيه صاحب اكبر اسطول سفن صاحب اكبر مناجم دهب انا صاحب اكبر مصانع كءا وحاجات كتير وشركات وهيصه ومحدش بيقولي لا ورئيس كذا انا وقفت كده شويه وقمت قاعد علي الكرسي
م :متخفش خالص انا هخليك الامبراطور في كل حاجه مقاولات شركات بترول و كل حاجه
انا : صفقه يعني
م : لا انا مفيش حاجه بتغلب عليا انا حبيتك لما عرفت عنك كل حاجه ودماغك الماظ بجد
انا : طب وابويا وفلوسي كل ده معاك متخفش هخليك اكبر حاجه في العالم في البيزنس وفي كل حاجه
انا : افكر
م : مفيش تفكير هاااا
انا: موافق بس انا لسه في السنه الاخيره في الكليه محلوله دي سهله
وبنتك لسه ليها سنتين محلوله بردك متخفش بردك
م : انا عندي خمس بنات وانت هتبقا جوز بنتي الخامسه يعني ابني واخوهم
انت هتبقا اصغر صاحب شاركات البترول والمقاولات والبرمجه والاغذيه يا محمد ببه وبيضحك ???
انا: علي البركه
م :بس في حاجه واحده هتعيش معايا هنا اخوتها البنات مش عند ابوك خالص
انا :ماشي ي (م) بيه لا قولي (م) بس خلاص بقا
انا :ماشي انا هروح لابويا دلوقت اعرفه هوه عارف كل حاجه ابوك صحبي من زمان
انا : مش فاهم حاجه خالص
انا : غريبه ده كل حاجه متخطط ليها وطلعت من مكتبه قبلت هدي فرحانه قوي بتقولي اخيرا هنتجوز وبتحضني وفرحانه انا اصبري ي بتني هنتجوز بس بعد ما اخلص امتحانات يعني 5 شهور
هدي: خلاص هتقعدهم معايا هنا انا لا ورايا مشاوير وحاجات اخلصهم
هدي : مش هتمشي غير لما نتعشي مع بعض
انا : ماشي يا مجنونه بموت فيكي يا قلبي
وببوسها من شفيفها اختها
بيرو : ابوبا لسه بدري انا ولا بدري ولا حاجه دي مراتي ضحكة قعندنا نتعشي وانا مركز مع بيرو اوي جسمها كله باين وانا علي اخري وابص ليها واضحك وابص لهدي عشان متخدش بلها
انا بيرو هوه جوزك فين كل سكت
بيرو : مسافر في شغل في فرنسا يا ميدو
انا : يرجع بالسلامه وبغمز لبيرو وبضحك
خلصنا اكل كلنا وانا اخت هدي وقاعد معاه وقالت لي كل حاجه عن جوز اختها ملوش لازمه نعرف تفاصيل
وقعدنا نضحك مع بعض ونحب في بعض انا همشي بقا ي هدي هتيجي تبات هنا ي محمد انا مش عارف و.... هخلص مشاوير هروح لبابا شويه عايزه
م : محمد انت هتروح بالعربيه الخاصه بيك والحرص تمام
انا : مش بحب كده
م : خلاص انا قولت كده وكلامي هيتفذ
انا : حاضر
هتيجو تقولو انت مستسلم ليه كده اصبرو الاحداث لسه جايه
انا: طلعت من القصر لقيت 3 عرببات عربيتي مرسيدس كانت اخر موديل سنتها و2 عربيه حراصه Jeep
وعربيتي
السواق نزل وفتح لي الباب اتفضل ي محمد بيه دخلت العرببه وقولت ليه انا اسمي محمد بس
السواق : ي بيه مينفعش
انا : انت عند كام سنه واسمك اي
السواق : اسمي عيد وعندي 36 سنه
انا : يعني اكبر مني وانا عندي 23 سنه في وقت الاحداث دي
عيد : ي بيه مش هينفع
انا : قولت كلمه ي عيد خلاص ولو علي الناس قدمهم محمد بيه بس وبضحك ?
اطلع علي كذا ثواني هقولك علي العنوان
السواق : عايز تروح فين يا بيه قصدي ي محمد
انا : وانت هتعرف منين
السواق : انا معايا جميع الاماكن بتاع حضرتك انا خلاص لف بي شويه وقام متكلم في الاسيلكي البيه هيلف
انا :حسيت إن وزير الصراحه ???
انا : لوكنت عايز اعمل افشخ من كده كنت قولت لابويا هوه يتمني اطلب عربيات وجاردات وكده
انا : يا عيد اطلع عند محمود صحبي اتكلم في الاسيلكي البيه هيطلع علي محمود بيه صحبه
انا : بضحك وبقول خليهم يجهزوووو
هوه اتكلم في الاسيلكي اجهزوو وصلنا الفيلا عند محمود دخلت بالحرس
ان: محمود حبيبي اخبار
محمود : محمد في اي خير
انا : لا بجد عايز تقتلني وتقولي خير
مراته : بصت لمحمود ومستغربه
انا : بشاور للحرس اطلعو بره انا عايزه لوحدي بس خليكو عند البوابه
الحرس : حاضر ي فندم
انا : محمود شخر لي احا احاااا
مراته : بقت بتقول كده ي محمود عايز تقتل محمود وبتتفرج علي الفيديو ومحمود بيتفق مع حد بالصوت والصوره عشان يقتلني وانا بضحك جامد
محمود: بيجري ورايا في الفيلا مش هسيب كسمك تعاله
كسمك يا محمد ي متناك انا كنت هعمل علي نفسي
فلاش باك قبل ما اضرب بالرصاصة
انا : محمود انا عايز في حوار بس مينفعش في التليفون
محمود: قول هنا
انا : لا طلع البريفت
وقولت ليه يشوف حد بيضرب بقناص وبتفق معاه ان يضربني جنب قلبي
محمود : انت بتقول اي
انا : اسمع بس انا هكون لابس درع ضد الرصاص وهتفق مع د.محمود جوز اختي عشان اروح المستشفي عنده ونكمل هناك
محمود : انت بتعمل ليه كده يا محمد
انا : اصبر بس اعمل اللي قولت عليه وعايز كل ده خلال ساعتين
محمود : احا استني هطلع القاتل من جيبي اهو
انا : مليش دعوه عايزه في ساعتين حاول
محمود!:هشوف
انا : كلمت .د. محمود واتفقت معاه علي كل حاجه
د: محمود انت هتعمل ليه كل ده
انا هعرفك بعدين بس انا عايز الحكايه مش تتكشف نهائي ومدخلش اختي مراتك معاك في العمليات عشان منتكشفش وخدرني علطول والدكاتره اللي يكونو موجديين والممرضين هيترضو بفلوس كتير
د.د: محمود متخفش كله هيبقا تمام
لحد ما هدي دخلت عليا وقولت ليها انا بحبك ومنفعكيش اني افضل معاكي عشان مهدد بالموت فاجئه
هدي : لا ي محمد انت لا يا محمد انا بحبك ومش هقدر اسيبك نهائي
انا : سمعت ابويا وهوه بيكلم (م) وبيشكره علي الحراصه اللي وصلت المستشفي لاني راكب فون ابويا وسامع كل حاجه وانا في الغرفه اكني بعمل العمليه (م) يبقا صاحب والدي جدا
ووصلت (م) عن طريق بنته يعني كل ده تخطيط مني انا
نرجع دلوقت للواقع
محمود :ليه كل ده
انا: هتعرف بعديين المهم دلوقت انا هخدك علي شقتي اكني خطفك والحرس هياخدك يا محمود
ليدي مراته : لا يا محمد هتعمل في محمود اي
انا: متخفيش هيكون في مكان كويس وهيكلمك وممكن تبقي تروحي هناك معاه بس مش دلوقت
انا : بنادي علي عيد ي عيد
عيد : نعم يا محمد بيه
انا : الحرس يا خدو العرص ده وماسك محمود من قفاه اه يا متناك ده انا هنيكك بيقول كده في عقله
انا : يلا ي عيد علي بيت عبد الصمد بيه وسيبو العرص ده في العربيه و ميهربش
انا . دخلت الفيلا بالحرس والعربيات ودخلت البيت وبنادي علي كريمه ي كوكي ي كوكو
امي : جت كده يا محمد متجيش بعد ما تطلع من المستشفي انا لسه بنادي علي كريمة اختي ومش برد علي امي وقاعد علي الكرسي وحاطط رجل علي رجل
كريمة فين اخلصي
امي : انا امك علي فكره يا محمد
انا : انتي لسه فاكره
سبتها وطلعت علي غرفتها مش لقيها وامي ورايا اختك في المستشفي في غيبوبه من ساعت ما انتا دخلت المستشفي سبتها وطلعت اجري علي المستشفي سايق بسرعه انا وورايا الحرس وصلت والمستشفي اتقلبت محمد بيه جه
وانا بسال فين غرفة كريمة هانم الممرضه الدور التالت طلعت اجري وورايا الحرس طلعت علي العنايه المركزه
دخلت العنايه والحرس واقف برا وكريمه نايمه زي الملاك وانا ماسك اديها ساقعه وبقولها انا اسف ي حببتي انا عارف انك اللي انتي فيه بسببي وبمسك اديها وبعيط ولقيت د .محمود دخل العنايه محمد اطلع مينفعش كده انا يا محمود اللي خلتها في الحاله دي ولقيت ايد كريمه بتقفل عليا انا محمود كريمه بتتحرك محمود جه يشوفها قالي لا انت هي في غيبوبه يا محمد حلفت انها قفلت علي ايدي وسبتها محمود محمد مفيش كلام من ده
انا. ممكن اقعد معها شويه محمود لا ولا دقيقه اختك تعبانه ولو سمعاك هتتعب اكتر طب سبني ي محمود بس قاعد معها وباصص في عيها وبعيط قومي ي كريمة انا اخوكي وببوس راسها وهي نايمه ومفيش اي استجابه خالص سبتها وطلعت لمحمود اسفرها بره ي محمود لا يا محمد هنا زي برا مفيش فرق المستشفي بتعتك موفره كل حاجه
انا: بتعتي ازاي
محمود: دي بتعتك وابوك كتبها باسمك
انا مشيت
محمود : جه ورايا محمد اختك هدير عايزه تشوفك
انا: بعديين وبعيط بعديين نزلت للعربيه ومشيت السواق ومحمود صحبي معايه والحرس كمان وبلف وبعيط انا السبب يا محمود انا السبب انا كنت بفكر في نفسي وبس
محمود : هتبقا كويسه ان شاء. ..... يا محمد اختك بتحبك اوي يا محمد اوي
انا تعاله .: نقعد في الشقه بتعتي انت هتقعد هناك ماشي واكلك وشربك وسجايرك ونسوانك وشربك وكل حاجه موجوده
محمود: ومراتي عايزه انيك وشغلي انت ناسي اني عندي شركات استيراد وتصدير وشركاتك اللي معايه ولا اي
انا : متخفش يا عم شغلك هيفضل ماشي لابك هيبقا معاك ي حبي
محمود : ومراتي عايز اطمن عليها وعلي ابني محمد وكده
انا: ي عم متخفش خالص انا عارف انك عايز تنيك مش تطمن ? وقاعد اتكلم معاه والفون رن وكان
هدي : انت فين ي محمد
انا : وانتي مالك في يحاجه
هدي :انا اسفه ي ميتو
انا : مش عايز تتاسفي انا هبقا جوزك بس مش بحب حد يسألني سلام وبشرب فودكا وكنت اول مره اشربها محمود كان جيبها الشقه وشربتها ومش شايف قدامي خليت حد من الجرد يسوق لان بقينا الفجر قولت اروح عند .م.
نزلت واخت العربيه كنا 4 بليل
روحت البيت هنام بقا وانا داخل وماشي في الطرقه دخلت غرفة بيرو وهي نايمه ولابسه قميص اسود شفاف هيطق من عليها وانا داخل وقعت علي السرير بشوفها صحيت ولا لا لقيتها نايمه قاعد امشي ايدي عليها علي ضهرها وعلي طيزها كانت طريه اوي وحضناها من
ضهرها وزبري على اخره تحت كسها بالظبط
بيرو : محمد انت بتعمل اي فوق انت شارب ولا اي
وانا : بضغط جامد في كسها من وره جامد
هي اه اه فوق بقا وقامت لفت رقبتها انا دخلت علطول في شفيفها كانت طريه برده وهي مش قادر تتكلم ونفسها بقا عالي شفايفها وايدي بتلعب فى طيزها الكبار قمت ظرفها بعبوص في طيزها ومدخل الاندر والقميص وهي كانت بدات تسيح تحت ايدي ونزلت علي بزها وكان حلمتها وردى وطويله وبقرص فيها جامد وهي الصوت بدا يبقا عالي انا براحه يا شرموطه انا هكيفك انا عرفت ان جوزك خول
بيرو: اه خول اوي اه
وانا : بمص في بزازها جامد مكنتش شايف قدامي
قلبتها على السرير لقيها بتزوقني وبتقلع وقلعتني
انا : اه ي هايجه تعالي وقامت قايله لي نام على ضهرك نمت وبتقولي استنى لما ابله ببؤى انا عاوزاه يتزحلق ورجعت تانى لهوايتها المفضله فى اللحس والشفط لدرجة ان زبري بقا على اخره لو دخلته فى حيطه هيهدها ??
وقامت مره واحده وانا نايم على ضهرهي ونيمت زبري على بطني وحطت شفايف كسها عليا ووانا نايم وبقت تروح وتيجى علي زبي وتزوم زى اللبوه وهي بتقول انا متناكه وانا بحب كدا اوى بيهيجنى يا حبيبى وخدت ايدي حطتها على بزازها وتقولي مص جامد وبدأت تسرع رايح جاى وجسمها كله يترج واللحم كان شكله ابن متناكه جامد اوى
وتقولي انت بتنيك الشرموطه اخت حببتك و بتحب كس بيرو المنيوكه طب نيك كمان اه كسى هايج كان نفسى تنيكنى من ساعت وانا سانده عليك وانا واقعه وفضلت راحه جايه وشفايف كسها مطوقه زبري وفجاه قامت وثبتت زبيوعلى مدخل كسها ونزلت مره واحده عليه وكان واسع نفق
انا :ده نفق يا كسمك
بيرو: صرخت جامد ونامت عليا ببزازها على صدري وتبوس في شفايفي جامد
انا : براحه ي هايجه براحه يا لبوه وتقوم وتقعد على زبي وهى ماسكه نفسها بالعافيه علشان ماتصرخش
لحد هنا وانا شلتها من فوقي ونيمتها على ضهرها ورفعت رجليها الاتنين على كتفي ونزلت بوشي على كسها اللى كان غرقان انا علي شفايف كسها وهي غمضت عينها وتزوم اه يا ميدو حلو اوى وانا بلحس وبزود جامد وبصباعي بلعب فى الزنبور وبفتحه بايدي وبدخل لساني وبنيكها بيه وهي اوف اوى ياميتو متعنى اوى وتشخر انا فاجره ايوه انا متناكه انا بعشق اتناك انا بحب زبرك كام اه اه اه اح وقمت بعد كده دخلت زبي فى كسها جامد وفاكر كريمه وهي في غيبوبه وبنيك فيها جامد وهي بتعيط تحتي وبتصرخ جامد وبزود ومش سامع حاجه وبنيك فيها لمدة ربع ساعه وبعد كده خرجت زبي ورحت على خرم طيزها ودخلت صابع وقعدت اوسع شويه وبعدين دخل التانى وبعد كده طلعت صوابعي ودخلت زبي ودخل بالعافيه وهي بتعيط طلعه يا محمد وبفتكر ابويا وهو سيني لوحدي وبرزع جامد وهي قاعد تعيط جامد وانا قاعد انيك فيها عشر دقايق فى طيزها وبعد كده خرجته من طيزها دخلته فى كسها واشتغلت ابدل مابين طيزها وكسها وعشر دقايق لحد ماجبتهم في كسها وكان بيعصر زبي جامد وانا صفيت كل اللي في وطلعت الغل كله فيها وكانت بتعيط جامد وتقولي انت مفتري بس ماشي وضحكة
بيرو: انا حبيتك يا ميدو
انا : قاعد علي السرير وساند راسي كده حبتيني من نيكه يا ي لبوه
بيرو: لا من زمان
انا : زمان اي وبتاع اي انا لسه عرفكم امبارح
بيرو : لا انا عارفه كل حاجه عنك
انا : ازاي يعني انتي النيكه دخلت علي دماغك ولا اي
بيرو : انت انت انت وقامت
فيه مفاجئه مكنتش اتوقعها خالص ??
نكمل الجزء الرابع باي باي ي حبايبي ?
عايز تفاعل من الاعضاء والتشجيع لو عجبتكم لان الجزء الرابع في احداث فظيعه ومن الجزء الرابع الجاي ده يعتبر هنخش في الاحداث الجامده
اه الجزء التالت كان حقيقي بنسبة 70 % بس مضاف عليه احداث ومتغير الاسماء والاماكن
سلام
انا شوفت كمية انتقادات غريبه حدا ويقولو لي متكملش وانتو شفتو بنفسكم ?
جزء فيه احداث صعبه جدا ?
...................
حالي بقا مختلف في الاجزاء الجايه ومش عارف في اي انا حياتي في لخبطه وسرحان علطول ومش عايز حاجه من الدنيا دي غير الروقان والسلام النفسي معتش عايز حاجه من الدنيا دي غير ان اكون انسان زي اي انسان بس خلاص مش هينفع انا داخل علي مع الكبار بعد ماعرفت اللي عرفته
الجزء الرابع
الحياه مختلفه كتير وعايز ابعد بس مش هينفع خالص مع اني ممكن اقلب علي الكل وابقا الكينج وانا كده كده كينج
البدايه من الروقان الي التوهان
بعد ما نكت بيرو نيكه جامده
بيرو : انت انت انت وقامت قايله انت اخويا من امي
انا : بتقولي اي انا دماغك تعبانه ولا اي
بيرو :انا هحكي ليك كل حاجه ي محمد
انا: لبست هدومي بسرعه وبضرب فيها ها قولي ازاي قولي
بيرو: بدات تعيط انا اختك اللي بعدك يا محمد
انا: ازاي بردك
بيرو : بعد ما امك خلفتك بي 3 سنين غلطة مع بابي وحملت من ورا ابوك كان في فرنسا وابويا كان هناك اتعرف علي ابوك وبقو اصحاب قريبين من بعض اوي في يوم بابي
عمل دمج شركه مع ابوك في شركة اسمده كبيره
بقا بابي يتعزم عن والدك كتير وبقا بيروح ووالدك مش هناك وحصل اللي حصل وامي نزلت من السفر وقالت لوالدك انا حامل ي عبد هخلف واجي ليك تاني ابوك مكنش فارق معاه غير شغله وبس وبعد كده امي كلمت ابويا وقالت له انا قولت لعبد ان حامل هخلف واجي بابي قال لمامي انا عايز البنت تعيش معايا
..........................
الحوار بين امي و (م)
امي : لا هتعيش معايا
بابي : خلاص اطلقي وتعالي اتجوزك
امي : لا ي (م) انا بحب عبد ودي غلطه وبس
بابي: خلاص انا هاخد البنت غصب عنك وعنه وهقوله علي كل حاجه
امي: لا خلاص هقول لعبد البنت ماتت وانتا خدها ربيها
العوده الي الوقت الحاضر
بيرو: ومن ساعت ما جيت للدنيا دي مشفتش امي بس عارفه كل حاجه عنك وعن اخواتي كلهم حتي انتا كنت بعرف اخبارك لحظه بلحظه
انا: طب ليه مقولتيش كده قبل ما اعمل اللي عملته ده انتي اختي كده حرام
بيرو : انتا كنت شايف قدامك انتا مكنتش شايف حاجه غير اللي انتا عايز تعمله وبس وانا بردك دخلت في المود
انا : قاعد بضرب فيها بغل وبعيط وطلعت برا ومخنوق ليه كده حياتي بقت اوسخ من الحمام نفسه ولا ام ولا اب ولا حد مهتم بي
هدي: لا ي محمد انا مهتمه بيك وبحبك وجايه تقعد تحت رجلي وتبوس ايدي
انا : هدي انتي كنتي فين
هدي: لسه صاحيه دلوقت ي حبيبي وسمعتك وانتا بتقول حياتك بقت زباله ومفيش ليك حد
انا : عايز اقولك علي حاجه انا مش بحبك وكنت عايز اعمل عليكي حوار بس حبيتك من ساعت كافيه الكليه وفيكي برأه ي هدي جميله جدا سامحيني انا بحبك اوي ي روحي انا مليش غيرك دلوقتي عايز اخدك وامشي من العالم كله
هدي: انتا بتقول اي انتا كنت بتخدعني وبتمثل عليا
انا: اه بس انا حبيتك وصرحتك ومقدرتش اخبي عليكي لاني بحبك اوي اوي سامحيني يا روحي وعيني بدمع
هدي: انت كسرتني يا محمد وانا كنت بحط كرامتي تحت رجليك دلوقت عشان الصراحه دي هسامحك
انا : بحبك و**** ي حبيبتي وعايز اكون جنبك ومش عايز حاجه تانيه غيرك و مسكتها وحضنتها جامد اوي وبحضنها عايز حنان مش عايز حاجه تانيه خالص انا بقول ليها انا تعبان اوي اوي ومعتش لي حد غيرك كله كان مغفلني يا هدي كأني *** وبحضن فيها وبعيط من اللي عملته مع بيرو لانها اختي بس مقولتش ليها (م) شفني وانا حضنها وبعيد
م: محمد تعاله عايزك ي حبيبي
انا:روحت معاه المكتب
م: مالك في اي
انا: مفيش انا عايز امشي من هنا ي (م ) مش عايز اقعد في الدنيا دي ي بيه انا تعبان
م: انا عارف ان محدش بيسال فيك يا محمد بس انت ابني اللي مخلفتوش دلوقت انا عايزك تسافر تتفسح مع هدي وعبير
اناء: لا عبير لا وبتكلم وبزعق
م: بص عليا كده مالك في اي مش عيزها ليه
انا: عايز اكون مع هدي لوحدي
م: خلاص ماشي يلا جهز نفسك انت وهي هتطلع جزر الكريبي ومعاك الحراسه الكامله
انا : عايز اكون انا وهي بس ي بيه
م: لا مش هينفع في خطر عليك يا محمد ويلا بعد ساعه من دلوقت هتسافؤ انت وهدير خلي بالك منها يا محمد انتو لسه مش متجوزين وهتبقا مراتك
انا : ي عمي انا بحبها اوي و.... متخفش
طلعت برا لقيتها قاعده وخايفه انا هدي انا بحبك اوي ابوكي مش موافق عليا سلام ي هدير لقيتها بتجري علي ابوها وبتعيط وبتزعق مسكتها وروحت عند ودنها بقولها يلا عشان مسافريين نتفسح دلوقت
هدي: بتضربني وبتضحك لا مش جايه معاك ومش عيزاك انا: تقدري يعني تبعدي عني وعيني في عنيها وجسمي لازق فيها وكنت لسه هخش علي شفيفها
سوسن: بتعملو اي وبتضحك ?
انا : في ناس بتخش كده ملهاش لازمه خالص
سوسن: بتقول اي مش سامعه
انا: هي العيله دي السمع ميت ولا اي
سوسن : خلاص ي عم ال.... يسهله تعالي عشان نجهز الشنطه ي هدي بابي قال لي انك مسافره تتفسحو
بيرو دخلت
بيرو: اي ده انتو مسافريين عايزه اجي معاكو
انا: اول ما دخلت مشيت علطول علي التراس
بيرو : محمد خلاص انا اسفه
وانا: ببعد عنها
الفون رن كانت امي عايزه اي الفاجره دي انا وبترن علطول مردتش
(م) : جه انت مش بترد علي امك ليه
انا : انت عرفت منين
م: كلمتني
انا: وتكلمك ليه هي عرفاك ولا حاجه يعني وتعرف منين إن هنا
م: مش عارف يرد وبيبص لبيرو
.....................
ابويا رن عليا
انا :ايوا ي حبيبي
انا الصراحه صعب عليا اوي بعد ما عرفت اللي امي عملته
انا: ايوه ي بابا
ابويا: انت فين اختك كريمة عيزاك بسرعه طلعت من الغيبوبه
انا : جاي علطول اهو وبجري علي العربيه و هدي بتجري معايا جت ورايا طلعت علي المستشفي بجري كله كان واقف بره وبيعيط
انا : في اي
من اصعب المواقف اللي شوفتها في حياتي ولحد دلوقت ومش عارف اعيش اتخيل معايا انا بكتب المشهد ده وبتقطع دلوقت حرفيا
داخل علطول علي الغرفه اختي حببتي وبنتي وشوفتها كانت وشها ابيض وشفيفها بيضه وبتشاور عليا اني اروح ليها وبجري عليها حببتي عامله اي ي كريمة مش قادره تتكلم نهائي نزلت حضنتها وببوسها فوقي يلا عشان تجوزيني مش انتي امي وكل ما لي في الدنيا وعشان اتجوز البت دي
كريمة : بتضحك وبتشاور عليا اقرب اوي عشان اسمعها
محمد انا بحبك
انا : وانا كمان ي حببتي وببص عليها لقيتها نامت كريمة انتي نمتي والجهاز بيصفر انا في اي حد يقولي الدكاتره عملو ليها صدمات كهربائيه للقلب ومفيش استجابه
د محمود: البقاء ***
انا : بتقول اي لا دي بنتي وحببتي لا و ... فوقي وقمت واقع علي الارض مش حاسس حاجه اغمي عليا 10 ساعات مش عارف كام الصراحه وبفتكر وانا بلعب معها وضحكتها وحضنها لي وفرحتها لما نجحت في الثانويه العامه وخرجتنا مع بعض وضحكنا وحزننا
انا فوقت وبقول كريمة انتي فين كان جنبي هدي وابويا وامي ومتعلق لي محاليل بشيل اللي متركب لي وروحت لكريمة علي الغرفه مش لقيها خالص
انا: هي فين اه فين ماتردووو وكله بيعيط
هدي : تعاله ي محمد و بتخدني في حضنها
انا : ماشي مش عارف انا فين وماشي زي الطفل الصغير ومش عارف اي حاجه
انا بموت حرفيا وقاعد احكي لهدي كل حاجه كنا بنعملها وهي بتعيط وانا بضحك وبعيط في نفس الوقت وكله بيعيط وامي كمان انا انتي بتعملي اي هنا بره يلا مش عايز اشوف وشك يلا
ابويا: بتقول اي ي محمد دي امك
انا :بقول برا امي بتعيط وبتسرخ وطلعت برا خالص
ابويا : سيبوه انا عايزه محمد فوق كده عايزين ندفن اختك والعزا وابويا بيعيط ومش قادر يتكلم ووشه اصفر
انا : كريمة ماتت امته يا بابا دي كانت معايا امبارح وبعيط وابويا بيعيط انا دي روحي لا مينفعش تموت لا خدني انا
ابويا : وحد .... انا عارف إن هي اقرب حد ليك امسك نفسك كده
انا : عايز اشوفها
ابويا: حاضر
انا: نزلت التلاجه بقول ليها ي كريمة وكانت ملاك نايم هتسبيني لمين ي حببتي انا اللي موتك انا عارف ان مش هشوفك تاني ي روحي خديني معاكي انا مش هعرف اعيش من غيرك و..... طب اصحي وانا هفضل معاكي عشان خاطري تعالي نلعب وبسرخ وبعيط ومش قادر تعالي في حضني وببوس فيها ومش عايز اسيبها نهائي هجيلك قريب ي حببتي هجيلك و....
ابويا : كلم حد وقاله الجنازه بكرا كذا من الشيخ زايد
والعزا بعد بكرا في التجمع
روحت ادفن اختي وانا اللي منزلها قبرها وبعيط ومنزلها قبرها وبموت حرفيا واتاخرت تحت محمود جوز اختي نزلي تحت وطلعني وانا مش عايز اطلع نهائي يلا ي محمد عشان الناس وترتاح والدفنه كانت وسط حراسه من الامن وخاصه وحاجات كتير وكله كان موجود ابويا وامي واخواتي و(م) ومراته وبناته وعمي ومراته وبناته ودخل مره واحده
اسطول عربيات ومش عارف مين دول الكل راح ليهم بعد الدفن
انا : ماشي وهما بيجرو ورا اسطول العربيات اللي وصل خت العربيه وروحت شقتي عند محمود صحبي
محمود: بيعيط وبيقولي كنت عايز ابقا معاك ي صحبي وانا مش بتكلم نهائي في احساس ان الكلام راح من عندي خالص وعيني هي اللي بتعيط بس افتكرت لقاء جمعني مع اختي وانا صغيرين
...................
فلاش باك
انا : كان عندي 19سنه اختي بتلعب معايا وكان عندها 12 سنه وكان عقلها كبير عن سنها
اختي
محمد : نعم ي كوكو
اختي بحب: تعالي عايزاك اقولك على حاجه
انا : سر يعني?
ختي بتضحك: حاجه زي كده
انا: أي هي
اختي: مش انتا عايز تبقي كويس و**** يحبك
انا : اه
اختي : بحب وطيبه يبقي لازم تصلي وتقرب من **** ومتكذبش ومتأزيش حد وتحب كل الناس وتكون طيب وحنين واوعا تجري ورا الشر مهما اتقالك اوعا يا محمد
انا: اي ده ي بت كبرتي اهوه وبضحك
اختي: افهم بس انا عارفه انك بتقول ازاي واحده 12 سنه بتقول كده انا بحبك وعيزاك تكون كويس
انا: حاضر يا حببتي ?
العوده
انا نزلت من الشقه و روحت عند المقابر
انا واقف ولسه باصص للقبر ومره واحده بعيط جامد
مش هنساكي ي حببتي بس انتي اللي نسيتي وسبتيني ومشيتي وحشتني اوي ي روحي الحياه من غيرك وحشه اوي أنا لسه مش قادر استوعب انك روحتي وسبتيني (ومره واحده وانفجرة في العياط اكتر ) لا أنا بموت في كل مره بفتكرك ي كوكو مع السلامه ي روحي وقاعد جنب القبر ونمت شويه كنا الساعه 3 بليل
نمت وحلمت بكريمه اختي
كريمه : محمد انا عيزاك قوي انا خلاص مشيت عيزاك احسن حاجه في الدنيا ي حبيبي انا عارفه اني سبتك في اكتر الاوقات اللي انت عيزني فيعا بس القدر بقا
انا: وحشتيني اوي ي روحي
كريمة: عيزاك تتجوز وتعمل اسره يا محمد وتنجح في حياتك كده ي حبيبي وتصلي يا محمد لازم عشان اخرتك
انا: انا اللي موتك يا حبيبي عشان كده مش قادر اسامح نفسي خالص انتي كنتي روحي ومشيتي وسحبتيها مني
............
انا وانا بتكلم ملقتش حد وصحيت وضحكة وروحت كنا الساعه 6 الصبح روحت في مكان محدش يعرفه ولا حتي انتو في كاميرات في كل حته عند ابويا وامي واخواتي وشركات ابويا
عند (م ) في القصر في كل مكان بس شغله صعب
عند عز عمي ومراته وعياله ودول لسه مجوش في القصه
قاعد في غرفه كلها شاشات كتير جدا
بتابع الكل وبقول كل واخد هيدوق العذاب اللي انا فيه دلوقت
عدي اسبوعين ومحدش يعرف مكاني نهائي اشتريت فيلا في زايد وهناك انا ومحدش يعرف مكاني والكل بيدو عليا ومحضرتش العزا
ابويا بيدور عليا وامي كمان مشغوله عليا
عمي مشغول وبيدو عليا
(م) . نفس الكلام بردك
انا : كلمت هدي من برايفت وقولت ليها متعرفيش حد مكاني وجت لي دخلت عليا وانا قاعد مش قادر اتحرك ولا اقوم وشكلي كبر فاجئه كده
هدي: انت فين يا محمد وبتعيط اي القلق اللي انت عمله ده وقاعدة في حضني زي كريمة .... يرحمها
انا: هدي بتحبيني لو كده خليكي معايا مهما حصل
هدي : انت بتقول كده ليه حصل اي
انا: هتعرفي بعديين
نمنا في حضن بعض وانا نمت كتير في حضنها وهي بتحسس في راسي وانا نايم في حضنها جالي فون صحيت كان محمود صحبي
انا: ايوه ي محمود انا عايز جاردات كتير وعربيات وملكش دعوه بالفلوس موجوده
محمود: خير ي بني في اي واي اللي ملكش دعوه دي
انا اعمل بس الي بقولك عليه وهتعرف بعد كده وقفلت وهدي كانت مخضوضه
انا : متخفيش مفيش حاجه ي حبي الفون رن بريڤيت
انا :الو مين
م: انت مفكر اني مش هعرف انت فين تعاله لي دلوقت بدل ما اجي ليك انا
انا : انا جاي ليك بس في حاجه لازم تعرفها انا مش بيتغصب علي حاجه انا ملك الروقان جاي
نزلت انا وهدي
داخل من الباب وشكلي كبر كده وداخل علي (م)
انا : امر اتفضل
م: مالك في اي بتتكلم كده ليه
انا: انا مش تابع لحد تمام بعد كده لما تيجي تكلمني يبقا بأدب وبحترام
م: لا ده في تغير بقا حصل وانا معرفش انا هعزرك بس عشان اللي انت فيه
انا: مش في حاجه وتاني حاجه فين الشركات بتاعتي مش دي اللي هتخليني اتجوز بتنك
م: مستغرب من التعامل
م: الشركات موجوده وجاهزه وحسابك في البنك شغال في بنوك برا مصر وفي مصر
طب انا عايز كل حاجه عن جميع شركاتي اللي موجوده لي
م: طلع ملف كبير خد ده ملفك في كل حاجه تخصك بس افتكر انت اللي بدات
انا: بضحك ابقا سلم علي امي ي بيه
م: وقف استغرب ومش بيتكلم
شكل اللعب هيكبر وهيبقا عال
انا : مشيت سبت هدي عند ابوها و طلعت علي جميع شركاتي كنت في الشركه الام انا داخل ولابس بدله
الامن : انت مين حضرتك
انا: شيل ايدك ي بني بقول للحراسه سيبوه ودخلت علي نائب رئيس مجلس لاداره وكان اسمه حسان عرفت من الملف طبعا
انا : حسان تعاله معايه
حسان: انت مين ي بني
انا : محمد بيه صاحب الشركه يلا مش عايز نفس ورايا
حسان: وقف كده اي العيل اللي جه ده
انا : واقف عند باب مكتبي وبقول انا رئيس مجلس الاداره وصاحب شيركات P.i.T عايز اجتماع لجميع رؤساء الاقسام يلا الاجتماع بعد ربع ساعه واللي مش هيحضر مش هيكون ليه مكان عندي
السكرتيره : حاضر يا فندم
انا : قاعد علي المكتب وبتكلم مع حسان بقولك اي انا عايز اعرف كل حاجه عن جميع الشركات بتاعتي
حسان : حاضر يا فندم انت من اكبر اصحاب الشركات في مصر وفي الوطن العربي صاحب شركات مقاولات وشركات بترول وشركات اغذيه في الوطن العربي وفي فروع في امريكا وفرنسا وفي روسيا
انا: ممم عايز تقارير مفصله عن جميع الشركات دي وكل حاجه
حسان : حاضر اسبوع واجبها لحضرتك
انا: بتقول اي نائب رئس مجلس اداره وبتقولي اسبوع لو مجبتهاش في 24 ساعه اعتبر نفسك مرفوض
حسان : حاضر يا فندم انا هستأذن انا في اجتماع كنان عشر دقايق وعايزك تعرفي علي الموجودين
حسان : حاضر ي فندم
انا :داخل الاجتماع ومعايا الاب بتاعي وانا اصغر واحد فيهم بس جسمي عريض وكبير زي ما انتو عارفين
داخل وكله وقف لي اتفضلوووو اقعدو
وقف حسان يعرفني علي الناس محمد بيه عبد الصمد صاحب الشركات ورئيس مجلس الاداره
انا : اهلا بيكوو انا محمد بيه تمام
نخش بسرعه في الشغل انا عايز كل واحد في الاقسام يعرفني كل قسم اخباره اي والدنيا ماشيه ازاي
رؤساء الاقسام حاضر ي فندم وعرفت كل حاجه انا علي الاقسام والشركات والاجتماع خد 6 ساعات تعريف خلصنا كل حاجه
وحسان : الو يا (م) ده قالب الدنيا في الشركه وبيعرف كل حاجه
م: حسان دي شركاته وهوه حر ومش عايز اعرف حاجه
انا : روان تعالي كانت السكرتيره 27 سنه بشرتها بيضه جسما كيرفي مش متجوزه دخلت روان وكانت لبسه جيب اسود وقميص ابيض هي بطل الصراحه
روان: نعم يا محمد بيه
انا: ابعتي حسان عايزه
روان : حاضر
جه حسان نعم يا فندم
انا : بقولك اي خد بالك من نفسك كويس جدا وابقا عرف (م) كل حاجه
حسان : حسان مين(م) ده ي فندم انا معرفش حد بالاسم ده
انا معبرتوش واتكلمت في الفون للحراسه
انا : قولت وخلاص ي حسان
كلمت الحراسه وقولت عايزكم تجيبو محمود علام من الشقه بسرعه
الحراسه : حاضر
محمود : ايوه يا محمد بيه قدام الحراسه
انا : سيبوه واطلعو بره
محمود عايزك تجبلي اكبر المستشريين في جميع الاعمل ويكونو عندي في الفيلا وانت المسؤل قدامي عن الشركات من دلوقت
محمود: مقدرش ي محمد انا عندي شغلي
انا :شغلك هيفضل ماشي وانت ليك نسبه وهتتحول علي حسابك بالبنك علطول
محمود: عشان خاطرك بس
انا : هعمل نفسي سمحتك قدام (م)
محمود: ماشي شكلك هتلعب لعب حلو انا عرفك
انا : امال
السكرتيره : دخلت ا. حسان بره يا فندم
انا: خليه يدخل حسان بيه ا. محمود بقا رئيسك المباشر وعضو مجلس الاداره ونائب رئيس مجلس الاداره
محمود: وانت ي حسان اترقيت وبقيت رئيس التطوير بالشركه
حسان : مش مصدق شباب وهيمسكوو الشركات دي كلها
ي فندم انا عملت حاجه
انا : ترقيتك دي انا شيفك في المكان ده
حسان: حاضر يا محمد بيه
انا : جاي ليه
حسان: جبت ليك كل حاجه عن الشركه
انا : بالسرعه دي طيب
بضغط الجرس بتاع السكرتيره
ايوه يا محمد بيه
انا: تعالي وجت تعرفي تعملي لي مساج
محمود بيضحك هوه كمان ???
السكرتيره : مش شغلتي
انا: اللي اقول اي شغلتك واي مش شغلتك
السكرتيره : حاضر ي فندم
وجت وعملت مساج لي
انا لمحمود خد الملفات دي وديها للمستشاريين بتوعي
محمود: خلاص ماشي
انا: وتابع بنفسك وبقول للسكرتيره محمود بيه بقا نائب رئيس مجلس الاداره
السكرتيره : القرارا فين ي فندم
شوفيه كده في الدرج عمدك وقامت فاتحه الدرج بتاع المكتب بتاعي مش موجود يا فندم
طب تعالي الدرج ده فتحت الدرج التاني مش موجود بردك وانا بشوف طيزها رجعت تاني تعمل مساج لي في كتفي انا انتي مخطوبه يا روان
روان: لا يا فندم
انتي المؤهل بتاعك اي يا روان ...
روان : معايه ادارة اعمال
اعمال في كل حاجه ??? هي ضحكة بسيطه في تيسير اعمال مخصصه فقط
انا : مممممم??
خلاص اتفضلي علي مكتبك عملت ايدي خبطة في طيزها
اه معلش غصب عني ي روان بشوف نظمها اي لقيتها وشها قلب
روان: لا مفيش حاجه يا فندم
انا: اتفضلي
جالي فون من رقم غريب
انا: الووو مين
المجهول : مش عارف صوتي
انا: لا مجاش لي الشرف مين
المجهول : اوف اح وبيتمايع في الكلام
انا : لا كده بقا اشتغاله
المجهول : استني يا زفت
انا: كده عرفتك محمد النوبي
المجهول : اخيرا يا عم
انا : النوبي باشا بتاع الاعشاب ??
النوبي: اعشاب اي ي خول
انا دكتور صيدلي
بتاع اعشاب بعني وبهزر معاه .... وحشني ي بني اخبارك اي وجبت رقمي منين
النوبي : من الزفت علام والواد ده ناقص شوفته في امريكا واتقبلنا واخدنا ارقام بعض ومعتش عرفني واطي
انا : ي عم مشاكل الواد دلوقت متجوز ومخلف وشايل شغل ابوه
النوبي : .... معاه عايزيين نتقابل يا برنس
انا: اي وقت يا باشا تعاله نتقابل علي القهوه بتاع زمان
النوبي :ياه في الحسين ماشي النهارده الساعه 12
انا: خالصه
محمد النوبي اكبر مني بسنه بس صاحب صحبه كان جاري بالفيلا القديمه اللي كنت عايش فيها وكان معايا بالـ language teacher وكان عنده اختين سالي واميره بنات توأم انا اكبر منهم بسنتين هما دلوقت تانيه طب بيطري
انا: اتكلمت في الفون السكرتيره كنا الساعه 6 المغرب
روان السكرتيره : تعالي انا عايزك تخلصي الورق ده عايز تقيم لكل موظفين الشركات معاكي يومين
روان: حاضر يا فندم ومتضايقه
انا: مالك ي بنتي وخدو بالكووو هي اكبر مني
السكرتيره : مفيش ي فندم
انا : انتي متضايقه من اللي حصل الصبح
روان: لا يا فندم خالص
انا : اقعدي عايزك
روان: اتفضل أمر
انا : وقفت وبتكلم وبقرب لها انتي عارفه اني صاحب الشركات ومكنتش قاصد اللي حصل الصبح وبحط ايدي علي كتفها وهي قاعده علي الكرسي
هي كانت بتبعد براحه ايدي وانا بزود عايز اكسر حاجز الخوف عندها
السكرتيره : يافندم مفيش حاجه حضرتك تأمر بشيئ ووقفت وانا وراها علطول انا مسكتها ومقرب منها خلصي الورق بسرعه بدل ما اعمل حاجه مش هتعجبك وبضحك ?
اه عايز ورق شركات الاغذيه
السكرتيره: حاضر يا فندم
انا: خارج بره المكتب بتاعي يا روان فكريني اروح شركة الاغذيه بكرا
روان: حاضر يا فندم
انا نزلت بعد يوم مرهق جامد روحت الفيلا عندي
داخل ومعايا الحراسه بتاعتي لقيت عربيات ابويا اي القرف ده انا عايز انام ساعتين قبل ما اقابل النوبي
انا : داخل لقيت ابويا قاعد لوحده منور ي حاج اخبارك
ابويا : اي اللي انت بتعمله ده
انا: عملت اي يعني
ابويا : الشغل والشركات مع (م) ده اي
انا وال... ده شغلي وفلوسي واعمل اللي انا عايزه
ابويا مش قولت تعاله اشتغل معايا ودي شركاتك انتا
مش تروح تشتغل مع الغريب ويكتب ليك الشركات المنافسه لي
انا: دي شركاتي انا وفلوسي انا اللي مشغلها
ابويا : بلاش ي محمد (م) ده عايز يعمل حرب بينا بين اب وابنه بلاش يا محمد وتعاله اشتغل معايا وانا اسيب ليك كل حاجه
انا: متخفش يا بابا انا عامل حسابي كويس انا داخل انام ابويا: امك عايزه تشوفك
انا : وانا مش عايز اشوفها خالص
ابويا: دي امك يا محمد تعاله بس معايه ي بني
انا هنام سلام نمت ساعتين لقيت ايد بتصحيني
بس يا كريمة بس سبيني عايز انا والايد لتعمل لي مساج في ضهري وروحت في النوم والايد لسه شغاله وصحيت لقيتها هدي
انا : مصحتنيش ليه طيب اصل ايدك نيمتني الصراحه وقومت سحبها ووخدها في حضني وروحت في بوسه 5 دقايق كده وهي استسلمت فوقت عشان مش عايز ازود اكتر
هدي: انا بحبك اوي
انا : وانا بموت فيكي اوي
هخش اخد دش تعالي معايه ???
بس بقا: يا بارد انت وقامت خارجه برا الغرفه
خلصت ولبست ونزلت لقيتها قاعده بهوت شورت دخلت مره واحده علي فخدها اموت انا
هدي: محمد مش بحب الهزار ده انا ماشيه
انا: استني هوصلك البيت وختها ومشيت وانا كل شويه بحط ايدي علي الفخاد الحلوه دي ووصلتها ومشيت
الفون بيرن الوووو ايوه ي بني داخل عليك
نزلت الكفتريا والنوبي قاعد
داخل وبقوله بتاع الاعشاب وبضحك وقام وخدني بالحضن وبوس واحضان و خلصنا وقعدنا
انا: اخبارك اي ي حبيبي و... وحشني واخبار شغلك اي والدنيا معاك
النوبي : كويس الحمد ....
انت اخبارك انتا طبعا دي اخر سنه ليك بالكليه وكده
انا: اه دي اخر سنه لي
النوبي: طب تمام انا بردك دي اخر سنه لي بس بدرس في المانيا زي ما انت عارف طبعا ايوه عارف ومتجوز ومعايه بنت انا: اي يا دنيا كل اصحابي متجوزيين وبيدرسو وبضحك ???
النوبي: يا عم بلا جواز بلا بتاع عيش ملك كده مع نفسك ??
انا : انت اخبارك اي في شغلك
: النوبي انا يا سيدي معايا شركات والدي بتاع الادويه وانت اي الدنيا
انا : بقا صاحب شركات بترول ومقاولات واغذيه وبعيد عن والدي ي نوبي
النوبي: **** يبارك لك ي حبي بس فين الكلب محمود علام
انا: ممكن يكون في الشركه عندي او في بيته او في الشركه بتاعته
النوبي: هوه فاتح شركه بردك
انا: يا عم ده شركات استيراد وتصدير في كل حاجه **** معاه وماسك شغلي بردك بس انا فرحان جدا انك جيت و****
النوبي : يا عم سيبك مني انا انت مش هتتجوز بقا ولا اي الدنيا
انا : انت تعبان يلا مش بتقولي عيش ملك?? ده كلام الجواز استقرار ي عم
انا: ياسيدي خاطب وهتجوز قريب بقولك اي قوم تعاله نضرب شوية مخاصي وبضحك لان عارف انه بيحبها
النوبي: ياه يلا انت لسه فاكر قوم يا عم يلا الحراسه دخلت عليا والسواق والعربيات
النوبي : اي ي عم انا ماشي مع سفير انا اركب اركب اطلع يا عيد نص البلد
وطلعنا ناكل وانا قولت لعم عيد اقعدو علي الطربيزه دي انت والحراسه واتعشو حاضر يا فندم
النوبي : ده والعه معاك حراسه وليله كبيره اوي
النوبي : بقولك اي ما تيجي نشتغل مع بعض بعيد عن ابويا وشركاتي
انا : ازاي وانا شغلي بعيد عنك
النوبي: يا عم احنا هنفتح شركة ادويه ونشغلها
انا : مش بعرف حاجه في الادويه
النوبي : هوه انا قدامك اي بتاع بطاطا يعني ?
انا : خلاص موافق يا عشبه يا عرص
النوبي: بطل ي بني الشتيمه دي يعني انت business man ولسه كده المهم دلوقت انا هكلمك عشان حسابات الشركه انا انا: شوف وكلمني وانا هبعتلك الشيك والمحامي يخلص مع المحامي بتاعك
النوبي: تمام مفيش بقا سهره زي بتاع زمان نسوان ودنيا
انا : قوم يلا روح قوم مراتك عيزاك هتنيكك
النوبي : اشطا ي حبي ? هنتقابل تاني بس عايز سهره حلوه كده ي حبي ?
انا: ماشي روحت الفيلا عندي كانت الساعه 4 الفجر داخل علي الغرفه بتاع الكاميرات نقلتها عندي بالفيلا وبدور علي اي شيئ في مكتب (م) انا هربيك ي خول اصبر عليا نمت 5 ساعات وصحيت لبست قميص اسود وبنطلون اسود وجزمه سوده قولت اشوف اخبار الكليه اي روحت علي الكليه وداخل بالحراسه بتاعتي انا لا خليكوو بالسيارات كده ونزلت داخل مكان المحاضرات والكل بيبص عليا ان قاعد ولقيت سكرتير الكليه جاي
محمد عبد المقصود انا سبته ينادي عليا 5 دقايق وقفت نعم هوه اتفضل معايا
انا :فين هنروح للعميد داخل علي العميد وداخل اقعد علطول بكل عظمه انا اؤمر حضرتك
العميد: اهلا ي محمد بيه نورت الكليه
انا: بستغرب هوه في اي ازاي كده منوره بيك يا فندم
العميد: مش عايزك يكون عند حضرتك اي مشاكل في الكليه ي فندم وتعاله علي الامتحانات علطول
انا: طبعا يا فندم شكرا ليك
طالع من عنده شوفت قمر داخل عنده بقول للعامل اللي واقف علي الباب
العامل: دي ي بني بنت العميد معيده بالكليه
انا تمام تسلم ورزعته 100جنيه ي بني انا عملت اي بس عشان تدي لي الفلوس دي وهوه مكسور كده
انا : ياراجل يا طيب دي حاجه بسيطه وروحت لدماغه بوستها ومشيت روحت احضر سيكشن لقيت المعيده دي داخله عليا اسمها نادين 25 سنه بيضه جسمها كيرڤي خالص طيزها صغيره شويه صدرها كده وسط وحاجه تخبل
نادين المعيده: دخلت في الشرح علطول وخلصت بعد ساعه
انا: روحت ليها بقول مش فاهم الحته دي يا دكتور
نادين : تعاله انت اسمك اي
انا : اسمي محمد يا دكتور تعاله عشان افهمك وهي بتشرح وانا مركز في بزها وكانت لابسه شيرت نص كم وبتفرج علي صدرها
نادين : محمد انا خلصت وبتدي الكتاب لي وانا مسكت اديها هي انت بتعمل اي
انا: بقولها مفيش وروحت مقرب عليها كان السكشن فاضي ورحت مقرب ووخدها بوسه جامده فضلت تقاوم وانا ماسك فيها مش عايز اسيبها وبضغط بزبي في كسها وكانت لابسه بنطلون ضيق جامد قامت رفعه ركبتها وفي زبي طخ علطول ضرب
انا: اه وبتبعد وتقولي انا هعرفك انا بقوللها اعملي اللي تعمليه وانا هخليكي تموتي وتبقا كلبتي وتيجي تبوسي زبي اصبري ومشيت اقعد في الكافيه وكلمت حد من اللي شغال معايا بقولك اي هبعت ليك رقم تحش علي الفون واكون شايفه تمام وقاعد وبعد ربع ساعه جه امن الكليه لي محمد العميد عيزك
انا : روحت معاه من غير ما اعمل حاجه نهائي دخلت للعميد وبنته قاعده علي المكتب قدامه
المعيده : هوه ده يا بابا
العميد: لا لا مش هوه وخايف وهوه بيتكلم لقيت بنته ضربتني قلم وانا ساكت خالص و
العميد : قام وقال انا اسف وانا مش بتكلم نهائي خالص
بيزعق لبنته اي اللي انتي عملتيه ده
نادين : ده محمد بيه وانا ساكت خالص وببص ليها بتكبر كده وهوب قام دخلت الحراسه بتاعتي والمكتب كله حراسه
في حد هيسأل ازاي الحراسه عرفت الراجل العامل بلغهم
العميد خايف وبنته بتبص عليا وفرحانه
انا بشاور بايدي للحراسه ومشيت من غير ما اعمل حاجه ولا بتكلم اصلا
انا: بتكلم في الفون اناعايز اركب كل حاجه عندهم
المجهول : تمام ساعه
انا بعد ساعه كنت راكب كل حاجه بتعتهم
انا للمجهول يعني انا كده راكب العماره بتاعتهم وفونهم تمام وداخل اشوف فونها وبتعمل اي لقيتها بتكلم بنت صحبتها وبتحكي ليها علي الي حصل
نادين: وبقولك انا فرحانه اني ضربته اوي ي بني وضربته في زيه وبالقلم
البنت: هوه عمل اي
نادين: ولا اي حاجه ي بنتي
البنت : طلع خول يعني
نادين: باين كده بس هو كاريزما كده
البت : اي ده عجبك
نادين : لا طبعا ولا يعجبني الا احمد
وعرفت لما ركبت الفون بتعها انها بتحب واحد اسمه احمد وعرفته لقيته معيد في هندسه جبت الرقم ودي سهله جدا و قولت للسكرتيره تكلمه ويجيي لي الشركه
وصل احمد الشركه السكرتيره دخلته انا اهلا ي بشمهندس اخبارك اي معاك محمد عبد المقصود طبعا انتا متعرفنيش انا مين بس انا طبعا سامع عنك وعن شغلك انا هعرض عليك عرض اسمعه وقول رايك بعد كده بص ي هندسه انا عايزك معايا بالشركه فرع امريكا وهتاخد 5000 دولار وكل سنه هتزيد 1000 دولار ده غير السكن علي حساب الشركه بس في شرط واحد انك ميكنش معاك مراتك خلال 10سنين ولا تنزل من هناك خلال 10 سنين متردش عليا غير لما تفكر الاول
احمد: فكر دقيقتين موافق يا فندم
انا ذ:بكرا يكون عندك الفيزا والجواز والسفر علي حساب الشركه
احمد: انا سعيد إن هشتغل معاك انا بسمع عن والدك حضرتك كتير وده شرف لي إن اشتغل معاك
انا: تمام اتفضل
بتكلم مع نفسي وحيات القلم اللي اخته لتشوفي ايام سوده
ابويا بيكلمني بيرن عليا بالفون
انا: الو ايوه يابابا
ابويا : انت عامل اي واي اخبارك محمد اختك هتتخطب عايزك تكون موجود معايا
انا: هشوف ي حاج حاضر ماشي وقفلت
انا : بتكلم في الفون ايوه عايزك تراقب البت دي
المجهول : حاضر تمام
بليل محمود بيكلمني انا عايزك عشان في حاجات بالشركه عايزه التوقيع بتاعك يا محمد
انا : حاضر بكرا هكون بالشركه
محمود :ماشي بقولك الواد النوبي نزل وعايز يقبلنا
انا : يا عم شوفه عايز اي انا قبلته قبل كده وكلمناك وانت مردتش
محمود : اه يا واطيين ماشي سلام
انا :روحت علي البيت وداخل الغرفه انام لاني فاصل الفون رن رقم غريب مين معايا ارغي
اللو ايوه يا فندم انا روان بفكرك بكرا بالمعاد بتاع شركة m.i.k
انا: عندك ا. محمود خليه يقبلهم سلام
ولسه هنام الفون رن تاني احا مش هعرف انام ولا اي
مين عمي عز عايز اي ده
ايوه يا عمي
عمي : اخبارك ي حبيبي وحشني قولت اطمن عليك عايزك بكرا نتغدا مع بعض عندي بالفيلا عايزك في حاجات مهمه جدا
انا : هشوف ي عمي حاضر
عمي: متتاخرش عليا يا محمد
ماشي سلام
انا في ويا تري عايز اي نمت ٥ ساعات بقيت بنام ساعات قليله بعد موت كريمه وبشرب قهوه كتير وشكلي متغير 180 درجه
صحيت برن الجرس الشغاله جت
حضري لي الحمام والفطار بسرعه
اخت دوش والفطار نزل واكلت ونزلت علي الساعه 10 الكليه والمره دي قولت لواحد من الحراسه يخش معايا جوه ويكون معايه بكل خطوه الكل كان بيتفرج عليا ونادين في وشي رايحه السكشن انا قولت محدش يدخل السكشن ده يا شباب الا انا بس قولت للطلبه اللي معايه روحو الكفتريا وكل اللي هتاخدوه علي حسابي وداخل السكشن لوحدي هي لقتني انا قاعد لوحدي مفيش طالبه السكشن ملغي النهارده
انا: ي دكتور لا مش ملغي بدل في طالب جه يبقا في شرح القانون بيقول كده هي كانت لسه هتخرج
انا: عملت نفسي بتكلم في الفون الــو ايوه ي هندسه انتا فين دلوقت في المطار تمام
نادين :لفت لي وبتقولي احمد مين
انا : ده واحد شغال عندي مهندس كان معيد كده بالكليه سافر امريكا
نادين : بترن علي احمد وهوه مش بيجمع
انا : بقرب ليها خلاص سافر ي نيدو وبقرب والحارس واقف بره علي الباب وبقرب اوي قومت مكتفها بايدي انا هعرفك القلم ده تديه لمين و ازاي وواقف وراها وبزنق فيها اوي انتي ملبن مصر وبضغط بجسمي اوي عليها
نادين: بتصوت وبتزعق
انا: متخفيش انا هخليكي المدام بتاعتي بس وشدتها في بوسه جامده اوي وشفايفها روعه تتاكل وبتقاوم وانا بحب العنف وبقولها هتعرفي انا مين وقلعتها الجاكت والبدي اللي كانت لبساهم وانا لفيت ليها و ببوس بغباء فيها وزنقها في الحيطه وهي لسه بتقاوم وانا زبي كان واقف يخرم الحيطه و علي اخري بقولك اي اعملي اللي انتي عيزاه وبنزل علي بزازها اللي بقت ملط قدامي وبخدهم في بوقي كده وكانو لسه صغيريين ولسه بكر كده وانا باكل فيهم بغباء وهي بتعيط ومش قادره وصوتها مكتوم من العياط خلصت البزاز الروعه دي ونزلت احسس علي كسها وهي بتعيط وبتقولي لا بعنيها انا اسفه وانا بنزل الاندر وكان اسود الاندر وروعه وكسها صغير وفيه شعر خفيف كده خالص وكسها صغير ومحدش جه جنبه او قرب ليه ولسه زنقها في الحيطه وقومت مطلع زبي من البنطلون ومدخله مره واحده بفتح في كسها ومش عايز يخش خالص وانا بحاول افتح فيه بزبي ودخل مره واحده وكان في سريخ وعيط منها وبرزع مره في التانيه لقيت في حاحه بتنزل علي زبي سخنه كده طلعته لقيت ددمم بقولها شوفي ي نينو وهي بتعيط والدم وبينزل منها البكاره انتي بقيتي المدام بتاعتي وهي بتعيط وقومت ماسح زبي في البدي بتعها اللي انا قطعته ومسحت كسها ودخلته مره تانيه وبرزع بغباء ولسه بكمل وهي تعبانه تحتي وانا داخل في ربع ساعه رزع في كسها وهي بتعيط جامد اوي وخلاص هجيب في كسها وهي بتعيط
نادين: انا اسفه خلاص ي محمد انا بنيك وبقولها محمد بيه ي مدام وبرزع جامد اوي وقومت منزل في كسها كل اللبن اللي نزل ومطلعتوش غير لما يخلص وطلع لوحده وقمت مرمي عليها واحنا في حضن بعض وخدها علي الارض وهي بتعيط مش قولت هعرفك انا اي وابقا مين يا نيدو وهي بتعيط جامد وبقولها بس ي مدام مش عايز صوت هنا وبحاول اقرب من طيزها شويه وهي بتعيط وعايزه الارض تنشق وتبلعها انا بقولك اي انا هديكي قلم تاني حلو بلف نفسي وراها ورافع رجليها كده نصف برجل وبدخل زبي مش عايز يخش نهائي قومت منيمها علي بطنها وانا قاعد فوق طيزها وبدخل زبي دخل نصه بس في الاول وانا بدخله بجسمي وقافل رجليها اوي وقاعد عليها وزبي دخل مره واحده كله الا وطيزها كانت ضيقه اوي البت اغمي عليها وانا بكمل وقولت كسمها وبعد 12 دقيقه كده قومت منزل لبن تاني في طيزها ولقيت طيزها بتقفل علي زبي يعني بتعصره كدا وانا بقول اللعب هوه عجبك ولا اي وقومت مفوقها وجايب مايه مشربها انا وبطبطب عليها انا كده خت حقي ومكنتش هعمل كده من الاول انا كنت عايزك بمزاجك بس انتي اللي خلتيني اعمل كده وهي ساكته وعنيها بتعيط بس انا عايزك وعجبتيني انتي دلوقت متنفعيش ببصلا خالص بقيتي متناكتي ي نادين تبقي معايا ولا تخرجي برا ملط ولبني بينزل من كسك وطيزك ولا تخرجي بلبس جديد ونضيف واه ابوكي كمان هيبقا متقاعد في البيت وبضحك هههههههه لو مجتيش معايه بمزاجك
نادين : مش بترد خالص يبقا كده عايزه تخرجي ملط قومت اللبس وخارج
نادين: مسكت رجلي وتقولي هعمل اللي انتا عايزه يا محمد
انا : بيه ي شرموطه
نادين: بتعيط حاضر
انا لبست وطلعت للحارس وقولت ليه انت ي بني جيب لبس للمدام دي بسرعه ومتخليش حد يخش السكشن ده ولبسها وسندها وتعاله ورايا علي مكتب العميد وانا رايح للعميد و داخل عليه
العميد: اتفضل ي محمد بيه
انا :قاعد وحاطط رجل علي رجل بقولك اي انا ربيت بنتك اهو وهتبقا معايه تحت رجلي واعمل اللي تعمله عندك مشكله الحارس جاب البت و لابسه بنطلون وشيرت وداخله بتجري علي ابوها
انا : تعالي هنا البت خافت وجت جنبي جري بنتك دلوقت بقت المدام بتاعتي الراجل واقف هيموت علي بنته وبيقولي سيبها وانا معاك انا لا انا هسبها ليك تقعد جنبها في البيت وتبقا القواد بتعها وهتتشال من منصبك وهتقعد بالبيت تتفرج علي بنتك وهي بتتناك ولا بحترامك بنتك تيجي معايا هوه بيعيط ومش قادر يعمل اي
نادين خلاص ي بابا هروح معاه وبيجري عليا الحارس بيجري عليه ومسكه ونزل علي رجله
انا : عايز تعمل اي هوه انا هقتلك ي زفت انتا
وهوه بيعيط
انا : حضنت بنته من وسطها وخارج بيها وهي بتبص عليه وبستعطاف بتقولي متعملش في بابا حاجه الحارس جت معايا وخارج مع الفرص نادين وبقول ليه وصل الدكتوره للعربيه بتعتها وبقصد علي عربيتي عشان الطلاب والدكاتره اللي موجودين انا طبعا حبيت اعمل كده عشان انا اضربة في مكتب ابوها لوحدنا انا وابوها ونادين انا طلعت علي الفيلا وختها جبت ليها هدوم نوم وخروج كتير وهي خايفه وكاتمه العيط انا متخفيش خالص انتي بتاعت محمد بيه عبد الصمد وبقرب منها روحت لشفايفها وخت بوسه بسرعه انا خلصت وداخل الفيلا انا ي نرجس وبزعق خدي دي المدام بتاعتي دي هتقعد في غرفتي حميها ولبسيها لبسها عندك في الشنط دي
نرجس : حاضر ي بيه
لقيت فوني بيرن ولقيت (م) بيتصل اي ي بيه اللي انتا عملته ده
انا : اتكلم بحترام عملت اي انا باخد حقي والبت اللي معايا هتفضل معايا واللي انت عايزه اعمله يا (م)
م: اللي مصبرني عليك بنتي يا محمد اللي بتحبك وانتا كمان هتبقا جوزها ده اللي مصبرني اللي عندك اعمله (م) انا: قفلت المكالمه في وشه طلعت فوق لقيت نادين خلصت الدش وانا روحت ليها
انا : مش عايزك تخافي خالص وبطبطب عليها و هي خايفه بردك
انا : عمري ما كنت كده ي بنتي و**** الدنيا اللي غيرتني بس انتي عجبتيني وهي خايفه بردك وروحت نايم علي صدرها نادين انا مش عايزك تخافي خالص وعارف اني اختصبتك بس انتي اللي خلتيني اعمل كده لما ضربتيني وانا محدش يجي عليا
ابدا حتي لو ابويا ونايم علي صدرها وحسيت بجسمها بيتحرك ولقيتها بتقولي انا عايزه اروح لبابا
انا : طول ما انتي معايه هنا متخفيش علي بابا هوه هيفضل في شغله متخفيش ومش هقرب له عشانك وحضنتها انا كنت عايزها تحس بالامان بس انا قولت لنرجس سيبي الهانم تنام وبتبص لي بخوف لان اكيد شافت جسم نادين وهوه مضروب وازرق من النيكه وكسها كان بينزف وطيزها
انا نزلت روحت لعز الفيلا
وصلت الفيلا اهلا يا محمد وحشني كتير وبيخدني بالحضن جامد
وداخل القصر مش فيلا داخل لقيت البت اللي عملت معها الحوار في الكافيه داخل وبضحك اه انتي هنا ابوها بيضحك خلاص يا محمد يا ميرو محمد جه هي طلعت تجري عليا اهلا ي محمد اي ده ميرو 50 سنه جسمها ابيض من القمر نفسه وبزازها وسط وجسمها وطيزها كبيره شويه ومش باين عليها السن خالص ولابسه روب نبيتي حكايه وميلف كده
انا في عقل بالي ليك حق ي حاج تنكها وبضحك
ميرو: بتضحك علي اي ي محمد
طبعا انتو عارفين ميرو من الجزء اللي فات عز عنده 3 بنات وولد
نيروز: دي البنت الكبيره 32 سنه متجوزه ضابط حمدي
نازلي : 28 سنه ودي شبه اختي كريمه بالضبط الفرق بس الطول ومتجوزه زين دكتور تجميل
سيف : 25 سنه طويل واهطل ومتجوز لولو 24 سنه ودي فرص كده شبه صافينار بالضبط وليها حوار معايه دي صافينار
نوسين دي بقا الي عملت معها الحوار بتاع الكافيه 19 سنه
وكل دول بردك قاعدين في القصر كل واحد ليه دور فيه
ميرو: بتضحك علي اي ي محمد
انا : مفيش حضرتك افتكرت حاجه كده
ميرو: انت شرفتنا ي محمد
انا: تسلمي حضرتك ده الشرف لي انا
ميرو : محمد قول يا ميرو عادي
انا: ماشي ي ميرو نزلت ملكة جمال قلبي البنت اللي شبه اختي كريمة **** يرحمها انا اول ما شوفتها عيني دمعت اوي عمي شافني وخد باله وانا بحاول اداري دموعي
عمي: جه لي وقعد جنبي وقالي محمد اناةعارف اختك كانت غاليه عليك ازاي خليك قوي انتا راجل خليك ثابت
نازلي : جت تسلم عليا وانا عيني خدعتني ونزلت دموعي وخت نازلي في حضني مره واحده وماسك في جامد اوي وبحضن وببوس فيها وبفتكر اختي اللي كانت كل حاجه لي في الدنيا وعمي بيحاول يشدني من حضنها ي بني دي بنت عمك وهي بتفك نفسها مني انا سبتها بعد عشر دقايق وقولت ليها انا اسف وبدمع بسيط وقولت انا عايز w.c روحت هناك غسلت وشي وانا بعيط معلش ي جماعه انا ضعيف جدا قدام اختي مش عايز حد يقولي انتا ضعيف وطلعت بعد W.C كانو قاعدين مع بعض انا اسف لحضرتكم وهمشي
عز: محمد انتا رايح فين
انا: ماشي ي عمي
عمي: لا تعاله اقعد يا محمد محصلش حاجه
انتا مكنتش تعرف ولاد عمك
انا: في دماغي لا اعرفهم واحد واحد
وعارف إن نيروز جوزها مش مكفيها
نازلي: محترمه جدا ورقيقه
سيف ضعيف الشخصيه ولا ليه في اي حاجه
نوسين متناكه كبيره
لولو : لوبه كبيره ودلوعه
انا: طبعا ي عمي لسه بتعرف عليهم
عز : تعاله عايزك في المكتب يا محمد
انا: اتفضل ي عمي
عز: محمد ابوك شغال في الشمال في حاجات كتير اوي
مع واحد اسمه (م) وشغال في اثار وسلاح ودهب
انا: ازاي ي عمي لا ي عمي ابويا مش كده
عز: خد دي فلاشه فيها كل حاجه عن ابوك (م) بتسليم الصفقات بالصوره والصوت
انا : هشوفها ي عمي حاضر
بس انا عايز اعرف مين (م) ده
وعايز اعرف جدي وجدتي دول ومكنهم فين
عز: بيبلع ومش قادر يتكلم وبيقولي تعاله عشان الغدا يلا
انا: عايز اعرف ي عز بيه
مردش عليا وقام من علي المكتب هتعرف كل حاجه بس مش دلوقت
طلعنا كان السفره جاهزه عز قاعد علي اول الطربيزه وانا جنبه ومراته جنبه بردك الكرسي اللي جمبي نوسين كانت لابسه هوت شورت مبين فخدها وشيرت مبين نص بطنها وهي مش عايزه تشوف وشي وانا قاعد بحك ايدي في فخدها اكني مش قصدي المره التانيه عملت كده بردك بصت لي بغضب وقامت تغسل انا بردك الحمد**** خلصت وروحت معها الحمام اغسل وهي بتغسل علي الحوض انا فتحت الباب وداخل ولازق فيها في طيزها
نوسيين : اه انت بتعمل اي
انا : معلش عايز اغسل
نوسيين : في حوض تاني اهوه
اه معلش تمام غسلت وخلصت وانا مش عارف بقيت بهيج علي اي لحم قدامي ليه هي عند hand dryer
ورايح اعمل بردك ايدي وداخل عليها جامد وبزنق هي متكلمتش خالص وقامت لفة وقايله لي اي عايز تنيكني
انا : بتقولي اي انتي هي بترجع علي زبي وبتخش بطيزها عليا انا سبتها ومشيت وانا زبي واقف علي اخره وروحت علي urgency وقاعد وانا علي اخري عم عز جه بقولك اي انا عايزك تشتغل معايا
انا: عندي شغلي ي عمي شاركات بتاعتي وفلوسي وشغاله كويس
عز: انا عارف كل حاجه عنك وعن(م) اللي عايز يجوز لك بنته
انا : اه هي خطيبتي
عز: وعارف كمان ناديين واللي انتا عملته
انا: هوه انا متراقب بقا
عز : لا انا بحبك وعيني عليك اه وشوف الفلوس بتاعتك اللي في البنك الاماراتي وشوف الشركه اللي محمود صحبك اللي فتحها ليك تحت اسم وهمي وشوف التوكيل اللي انتا عامله لمحمود
انا: بقولك اي انتا بردك اكيد عارف اني مش باجي بالكلام ده تمام ولا بخاف
عز: يلا انا فرحان بيك انك بعيد عن ابوك ودماغك في روقان لوحدك كده اه انت نيكت بنت (م) اللي هياختك من امك اللي جيبها في الحرام وانتا متعرفش انها اختك
انا: ده كده انتا كنت معايا بقا طب بعرف بفكر في دلوقت
عز: لا بس هعرف وبيضحك انا عايزك تشتخل معايا بس ي محمد
انا : مش بشتغل تحت ايد حد وانتا عارف كده
عز:عارف يا ي بني انا بس عايزك نفتح الشركه بتاع الحمايه بس في حاجه ده هيبقا ان اعرف كل واحد بيعمل اي وبيشتغل في اي واي والارف اللي بيعمله
انا: عايز يعني اشتغل جاسوس وبضحك???
لا: احنا هنفتح شركة انظمة حمايه وهتبقا تابعه لامجموعة شركاتك وانا هجيب ليك كل customers
بس هعرف عنهم كل حاجه
انا : طب ليه كل ده انتا بعلاقات بتاعتك دي تقلب الدنيا
عز: عايز كده انا
انا: هفكر واقولك واعرفك
عز : اه مبروك عليك شركة الادويه مع النوبي ي محمد ??
انا: طب البوكسر بتاعتي لونه اي
عز: يلا نطلع بره
انا: لا همشي انا
وخرجنا وبقول وحيات امك لعرفك ي متناك في نفسي
ي بتاع الماس
خرجت لقية كريمة في وشي قصدي نازلي بتقولي محمد تعاله انا عارفه انك زعلان علي اختك انا شبها اوي صح
انا: اه جدا
نازلي : طيب لو حبيت تتكلم وتحكي معايه كإن كريمه مفيش مشكله
انا: **** يخليكي **** انا بس عايز طلب عايز احضنك عايز احس كاني مع كريمة
نازلي طيب
وحضنتها ورحت في حضنها اوي 5 دقايق وانا داخل في صدرها وكاني بحضن اختي وكان نفسي اروح في النوم معها في حضنها وهي بطبطب عليا وكان احساس حلو اوي
عمي: محمد انتا بتعمل اي يا يلا انتا بنته قالت ليه علي كل حاجه
عمي : خلاص يا محمد بس ميحصلش تاني
انا: بشكر نازلي واخت رقمها ومشيت
انا : الووو محمود عايز اقبلك بليل كده علي 11
محمود : ده انا اللي عايزك
ماشي خالص نتقابل في التجمع بليل
بقول للسواق بيت ابويا
عيد: حاضر يا فندم
انا: او اقولك اطلع عندي الفيلا
وداخل البيت والحراسع بتقولي كله تمام يا فندم نادين هانم مخرجتش برا الغرفه
انا: تمام
الفون رن وكانت هدير وحشني يا حبيبي انتا مختفي ليه عايزه اشوفك
انا : هدير وحشاني ي بت مش لسه مخلص معاكي علي الواتس امبارح عايزه اي تاني هي بتوحشني يا ميدو اجهز بقا عشان امتحانات الترم الاول ي حبيبي
انا: مش عايزك تخافي انا جاهز علطول وبضحك
ماشي عايزه اشوفك
انا : ليه عايزه حاجه ??
هدير : اه عايزه حضنك اوي
خلاص ماشي لما نتقابل نشوف الموضوع ده سلام لان هنام
انا طالع الغرفه بتاع نادين داخل عليها شوفتها نايمه قومت داخل نايم وحضنها من ورا جامد ونايم
نمت 3 ساعات وقمت لقيتا وشها في وشي وبتشوفني وبتشوف ملامحي انا عامل نفسي نايم لقيتها بتعيط وبتبص لي انا صحيت وبشوفها لقيتها قفلة عنيها وبتعيط انا خلاص ي حبيبي مش عايزك تعيطي انا هصلحك النهارده مع انتي اكبر مني بس هعمل اللي في دماغي
وببوس في دمغها وهي اول مره تتكلم معايا
نادين : هتعمل اي يعني
انا: هتجوزك ي حبيبي
نادين : بتقول اي مش هينفع انا اكبر منك
انا: اه بس انتي عجباني اوي وبدل ما اخد اللي انا عايزه غصب عنك لا هاخده بالرضي والحب هي تحس انها ارتاحت شويه بس لسه قفله وشها انا بوستها في شفيفها وهي اول مره تندمج معايا في البوسه ١٠ دقايق واحنا بناكل شفايف بعض انا نزلت وبحسس علي طيزها وبقولها انا اسف اني عملت كده فيكي بس انا محدش يجي علي كرامتي ولا يضربني هي مخلتنيش اكمل ونزلت بوس في وانا كمان ولسه هقوم اعدل نفسي واقوم فوقها قامت راكبه فوقي انا اللعب ما انتي عايزه اهوه
نادين : بعد ما اتنكت منك وانا مش قادره وقلعنا ملط بقولك اي انا عايز انام وكنت قاصد اقولها كده ونمنا ملط وهي نزلت من عليا ومتكلمتش وزبي كان واقف نامت علي جنبها وانا نمت وراها وزبي دخل بين فلقها بس مش كامل ونمت انا ساعتين قومت لقيتها زي ماهي نايمه وزبي نايم وطرفه علي طيزها بوستها بقولك اي اصحي كده اللبسي عشان هنخرج
نادين: هنروح فين يلا بس
انا : يلا انا قولت طيب حاضر خت انا وهي دوش وكانت مكسوفه وهي بتاخده معايا وانا طبعا كنت بمسك طيزها وبزازها وبرضع منهم
لبسنا وخلصنا وانا اخت العربيه وسوقتها انا وخليت السواق مع الحراسه في العربيات بتعتهم
نادين: محمد انا عايزه اتكلم معاك
انا:ارغي
نادين بقولك اي بلاش نتجوز انا اكبر منك ب5 سنين بلاش عشان الناس واهلك واهلي
انا : بضحك انتي مع محمد بيه عبد المقصود صاحب اكبر الشركات في العالم وطبعا انتو عارفين انا جسمي عامل ازي ضخم من الجيم وكده وبقولها انا زبي مش مكفيكي ولا اي
نادين: دمعت
انا: بصي انا حبيتك وحبيت جسمك اللي عامل زي الغزال ده ي دكتوره وبضحك وكسك الصغنن ده جنن امي
اه احنا هنتجوز دلوقت وهطلع بعد كده علي ابوكي واقوله اننا اتجوزنا
نادين: ماشي
خلصتا الماذون وخلاص وختها عند ابوها علي العماره بتاعته انا بخبط علي الباب اتفتح وكانت الشغاله ستي نادين جت امها وابوها جم بسرعه امها اخدتها في حضنها وابوها بيدمع وانا داخل سلام عليكم ي جماعه
ابوها : اي اللي جابك هنا انتا يلا
انا: احترم نفسك واحترم جوز بنتك
ابوها: بلم كده وامها كمان لما سمعوو
نادين: خلاص يا بابا محمد اتجوزني وخلاص وانا هفضل مع جوزي
ببص ليها اوي اه وهتجوز تاني وتالت ورابع كمان في حاجه وقعدنا شويه ومشيت علي بيت ابويا داخل القصر ونادين مستغربه منه
وداخلت خلاص من الباب ودومعايه الحراسه طبعا واتفتح لي باب البقصر
داخل لقيت امي قاعده جت تجري عليا
انا ودي امي ي نادين
نادين اهلا حضرتك
دي مراتي
امي: بتقول اي
انا: دي مراتي في حاجه
امي: لا مفيش بس امته وازاي
انا : ملكيش دعوه انا طالع غرفتي ومش عايز ازعاج
امي: حاضر
انا داخل الغرفه بتاعتي وافتكرة كاريمه لقيت ايد نادين بتحضني من ضهري وبتقولي محمد انا حببتك اوي انا بقولها من يومين حبتيني وبتقولي انا من اول ما شوفتك وانا من اول ما شوفتك وانا هموت عليكي وميهمنيش فرق السن خالص ومسكتها رزعتها واحد كان جامد وكله حب نزلنا نتغدا وقبلنا العيله كلها والكل ساكت انا حاتي البطه دي ي حبي اه انتي عارف ي نيدو ان اخر السنه دي فرحي
نادين : ايوه عارفه ي حبيبي مبروك ي حبيبي مقدما
انا: حبيبة قلبي والكل بيبص لبعضه
امي : محمد بقولك اي عيزاك بعد الغدا
انا : مش فاضي
ابويا : محمد في اي التعامل ده مينفعش مع امك
انا : حر في حاجه ونادين مستغربه من التعامل بتاعي معاهم
ابويا قام وعايز يضربني انتا بتعمل ي بابا عايز تضربني تمام اوي انا معتش ليا اب وام نهائي يلا ي بت بس افتكر كويس ان كنت بعمل كل حاجه عشان انتا صعبان عليا بس بقول لامي ابقي روحي شوفي بنتك اللي عند(م) ومشيت علطول انا بتكلم في التلفون نفذ نادين خايفه اوي محمد دول اهلك
انا : بسسسسسسس مش عايز صوت
بعد خمس دقايق القبض علي الملياردير المصري عبد المقصود بتهمة غسيل الاموال والاتجار في السلاح والاثار
انا: اشرب بقا
اخواتي بيكلموني وانا مش برد وصلت البيت لقيت امي في الفيلا عندي
انا: اي اللي جابك جايه عايزه تربيني ولا اي
امي: ابوك اتقبض عليه ي محمد
انا: طب اعمل اي يعني يلا عشان مش فاضي
امي: بتعيط وعايز تبوس رجلي
انا: طلعت علي الغرفه بتاعتي وانا طالع علي السلم روحي (م) يطلعه ي زباله
ياناديييين تعالي ييييييلا
نادين: حاضر حاضر
الفون بتاعي بيرن (م) انتا اللي عملتها يا محمد
انا: بقولك اي لو عملت حاجه له هوديك معاه وانتا عارف كده كويس شوف بقا تجارة الاعضاء اه و شغل المافيا اشطا واختي اللي عندك
(م) انتا كده بتكتب النهايه يلا
انا: طب بسرعه بقا اصل عايز انيك وقفلت
هدي: بتكلمني محمد تعاله خدني ابويا بسرعه وبتعيط
انا في اي تعاله عشان خاطري روحت بحراسه غير اللي معايه لان (م) هوه اللي كان مشغلهم معايا عشان لو حصل غدر ورايح ب 10 عربيات حراسه جداد كانو موجودين في شركة محمود صحبي
وداخل علي قصر (م) بالحراسه طبعا كله كان معاه سلاح ي عط(م) بيه طلع بنتك لان هطوق القصر
عماد: طلع عايز مين دي خدها بس افتكر بقا انتا اللي بدأت ختها ومشيت واتجوزتها عند المأذون وطلعت الفيلا عندي ودخلتها وبقولها نادين مراتي وانتي مراتي بردك عايز هدوء ومش عايز مشاكل نهائي
هدي : انتا بتقول اي دي الدكتوره بتعتنا
انا : اه عجبك ولا مش عجبك
هدي: مش بترد
انا : ها انا عايز اسمع صوتك
هدي : ماشي يا محمد
تلفوناتي كلها يا محمد الشركات كلها ولعت والاسهم بتاعتك كلها خسرت
ورصيدك بالبنك صفر
محمود : هتعمل اي
انا: نفذ اللي كنت قايل ليك عليه
محمود بلاش يا محمد انتا كده هتفتح فتوحه عليك وانتا لوحدك
انا : *** كريم يا محمود
بعد ربع ساعه بسمع في الاخبار مقتل الملياردير (م) وعائلته جميعا
عز: ببتكلم في الفون تعاله حالا يا محمد عندي
انا : في اي طيب
عز: (م) اتقتل وانتا اللي عليك الدور وابوك اتسجن
انا : لا انا هروح مكان محدش يعرفني فيه نهائي
عز: اسمع بس
وانا بتكلم لقيت نادين بتسرخ وهدي واقعه في الارض مغمي عليها بعد اللي حصل لابوها
انا: طلبت اسعاف المستشفي بتاعتي وجه دكتور وقال عندها صدمه عصبيه انا فوقتها واديتها حقنه
انا: تمام يا دكتور
انا ختها في حضني متخفيش يا حبيبي انا ابوكي وجوزك وامك وحبيبك وببوسها وهي نايمه في حضني وبقول في دماغي ابوكي اللي كان بيلعب معايا ودي النهايه بتاعته
الفون بيرن
انا : ايوه يا محمود الفلوس كلها بالبنك اللي كنا متفقين عليه
فلاش باك انا ومحمود عدي بالشركه
انا: محمود حول الفلوس كلها برا في البنوك
محمود: حاضر
انا : لان اللي جاي هيبقا تقيل اوي
محمود: ليه يا فقري احنا تمام في شغلنا
انا: هيبقا في غدر يا محمود من اقرب الناس لي وعايزيني اتزل يا محمود
محمود: متخفش اللي انتا عايزه هيحصل يا صحبي
نرجع للوقت الحاضر عندي
انا: ماشي ي محمود تمام خليك جنب الفون
محمود: احا انا عايز انام يا متناك
انا : الجاي مفيش فيه نوم نهائي ي خول
محمود : كسمك انا مالي بيك وبيضحك ?.
انا: من بكرا عايز الشركات تشتغل وكله يبقا تمام ي محمود
محمود : انا مصباح علاء الدين انا عارف
انا : يلا انتا صحبي واخويا
محمود: سلام يا خويا اما اشوف الدنيا
فون هدي رن وكان المحامي بتعها ابوها
انا: الو ايوه يا متر
المتر : محمد باشا البقاء ***
انا: معرفتوش مين اللي عملها
المتر: لا يا فندم لسه مجهولين
نادين : واقفه مستغربه جدا
انا: ماشي كنت عايز حاجه
المتر : اه دلوقت عايزين استاذه هدي عشان الدفن وكده
والعزا
انا: انا هخلص كل حاجه لان استاذه هدي تعبانه دلوقت من اللي حصل
المتر: حضرتك انا في المستشفي دلوقت
انا: جاي ليك دلوقت نزلت من الفيلا عندي ورايح المستشفي عشان اخلص الدنيا وداخل علي المشرحه عشان اشوف الجاثمين والعدد لقيت الكل موجود حتي اجوزهم بس بيرو مش موجوده
انا : بكلم المحامي بير فين ي متر
المتر: مش موجوده معاهم حضرتك
انا: ياريت بس راحت فيين دي
المتر: هشوف واقولك حضرتك
انا: كده حلو اوي انا عايزك عايشه ي بيرو
خلصت الورق والجنازه كانت كبير جدا وفيها اهم شخصيات المجتمع حتي ( عز عمي) ومحمود جوز اختي
خلصت الجنازه لقيت محمود جاي لي وبيقولي ابوك تعبان جدا يا محمد في السجن
اناا : ممم **** يشفيه ****
وماشي بالعربيات بتاعتي جالي اسطول من العربيات والحراسه نزلت قدام العربيات دي
انا : مين بقا تاني نزل لي حارس من هناك وقالي في حد عايز حضرتك
انا: مين يعني اللي عايزني يجيلي الحارس اتكلم في لاسيلكي معاه قال مينفعش تعاله حضرتك عشان ميحصلش مشاكل
انا: مش نازل
عربيه طلعت من الاسطول ده ووقفت جنب عربيتي والحراسه بتاعته معاه وبيقولي انزل يا محمد تعاله
انا: مش عارف انطق وكانت المفاجئه جامده جدا
فاكرين الفلاشه اللي اختها من (عز) دي فيها بلاوي واللعب هيكبر اكتر وناس هتموت وناس هتعيش هنشوف اي اللي هيحصل في الجزء الخامس باي ي بشوات
وكده الجزء الرابع نزل وانتهي من روقان الي النهايه عايز رايكم فيها لان يهمني جدا
الجزء الخامس
الجزء ده40% حقيقه 60 % اضافات الكاتب
لان مينفعش خالص الجزء ده يبقا اكتر 40% حقيقه
اه انا ملك الروقان بس الدنيا مش عايزه تمشي معايه
ليه
انا حاليا بايطاليا بعتزر لكل الاعضاء اللي عايزين يتواصلو معايه برايفت حاليا شهريين وانزل القاهره واقدر اتواصل معاكو
حاليا انا عايش من غير نوم انا ممكن اقعد شهر صاحي وانام ساعه بس كل يومين من اللي عيشته وشوفته بحاول اخد ادويه عشان اعرف انام بس حاليا مفيش فايده مش هتلاقي قدامك غي هيكل عظمي بس ?
وقبلت حد من المنتدي عندي بايطاليا انا عايز اقول اسمه بس هوه مش عايزني اقوله بيقولي خليها في في الاحداث في السلسه السادسه كمان طلع اجدع حد شوفته بعد محمود صحبي انتو عرفينه طبعا في القصه راجل رايق يا ميجوووو
بشكر كل الدعم اللي وصلني منكم ي شباب
يلا نبدأ الجزء الجديد
الجزء الخامس
الروقان مش علطول بردك في الدنيا دي مهما يكون معاك فلوس بالمليارات وشركات كتير ?
البداية من نهاية الجزء الرابع???
انا: ماشي بالعربيات بتاعتي بعد الدفن جالي اسطول من العربيات والحراسه نزلت قدام العربيات دي
انا : مين بقا تاني نزل لي حارس من هناك وقالي في حد عايز حضرتك ي بيه
انا: مين يعني اللي عايزني يجي لي الحارس اتكلم في لسيلكي معاه قاله مينفعش تعاله حضرتك عشان ميحصلش مشاكل
انا: مش نازل
في عربيه طلعت من الاسطول ده ووقفت جنبي وبتقولي انزل يا محمد
انا:مش نازل اللي عايزني يجيلي
الصوت : انزل بدل ما يحصل حاجه انتا مش عيزها
وازاز العربيه اتفتح
انا: مش عارف انطق وكانت المفاجئه جامده اوي
ابويا وبنت عمي عز اللي شبه اختي كريمة
انا: طب ازاي طلع من السجن ده انا عامل له كام قضيه
جامدين وكمان مع بنت عز
انا: نزلت وركبت العربيه معاهم والعربيه كانت كبيره جدا من الداخل
انا: مش عايز اشوف ابويا نهائي وراكب وساكت وببص علي ابويا لقيته تعبان من الاسبوعين اللي قعد فيهم بالسجن وهوه بيبص لي وكان حزيين اوي ان ابنه
عمل في كده
نازلي بنت عمي: محمد اعرفك كل حاجه لان انتا في حاجات كتير مش عرفها
انا: مش عايز اعرف حاجه نهائي انا عايز انزل ومش عايز اعرف العيله دي
ابويا : مش بيتكلم وبيبص عليا
انا: بتبص ليه كده عايزني اجي احضنك واجي في حضنك ده لا انسي انتو عيله زباله
كان زمان ليك ابن اسمه محمد لكن دلوقت مفيش
نازلي : محمد انتا بتقول اي
انا: بقولك اي انتي ازاي عرفتي يطلع وازاي قبلتي الراجل ده وابوكي معاه مشاكل كتيير واساله كتير
نازلي : هتعرف كل حاجه بس اصبر
انا : انا رايح فين
نازلي : مردتش وبتقولي تشرب قهوه
انا : انا بعمل نفسي تعبان جامد وقلبي بيقف ابويا اتحرك من مكانه مالك يا محمد في اي ونازلي كمان وقفو العربيه بسرعه انا بنزل من العربيه بسرعه وقولت انا مش هتحرك من مكاني غير ما اعرف رايح فين واركب في عربيتي ومع الحراسه بتاعتي
ابويا : تعاله يا محمد **** يهديك
انا: هوه انا عيل قصادكم
وراجع للعربيه بتاعتي والحراسه نزلت وماشي كاريزمه
كده مره واحد لقيت حاجه زي الدبوس كده ختها وبعد كده محستش بحاجه
نازلي: كان لازم كده من الاول كده يا عمي انت اللي قولت لا منعمش كده
ابويا: دماغه ناشفه بردك زي ابويا
انا نمت ورحت في النوم بصحي لقتني لوحدي علي السرير
في مكان كلاسيك وجميل جدا وبفتح عيني اركز اكتر لقيت كريمة واقفه قدامي
فوقت بسرعه كريمة انتي موتي ركزت شويه لقيتها نازلي انا فين وعملتو في اي جسمي مكسر اوي
نازلي: مش بتتكلم وواقفه وجت مره واحده علي السرير وقاعده جنبي بتقولي محمد انت بتعمل ليه كده وبتلعب في شعري
انا: هوه اي اللي بعمل كده انا باخد حقي وابعدي عني لانك هتشوفي ايام سوده
نازلي : بتقرب زياده جنبي اوي واديها نزلت علي وشي تحسس عليه
انا : مش فاهم وبقول في عقلي اي عايزه تتناكي ولا اي ولقيت زبي بيقف مره واحده وحديد
انا لا مش هنيكك انتي محترمه في دماغي
بقواك اي يا بنتي انا تعبان وجسمي مكسر انا فين
نازلي: انت في بيت ال مقصود
انا: بيت العيله ده ولا اي وبضحك ولقيت حاجه صغيره
قصيره كده بتفتح الباب راجل كبير في السن اوي
نازلي: وقفت اتفضل ي جدي
انا: جدك ??? ده مش باين من الباب
نازلي: احترم نفسك يلا
جدي: سبيه اطلعي بره
نازلي: حاضر ي جدي
انا : بقولك اي تعاله نلعب شد الحبل واللي يغلب يضرب نفسه بالنار
الراجل: تعاله نلعب بس لو كسبت انت هتموت ي محمد
انا: موافق بس قبل ما تلعب اخبار مرتاتك اي تمام
الراجل: مرتاتي مين
انا: قومت من علي السرير وجاي اقف انا الراجل واصل لركبتي
بقولك اي حات اللي مشغلك يلا بسرعه
الراجل مفيش: حد مشغلني انا جدك عبد المقصود
تمام: بطلع حاجه من جيبي وقولت خد اتفرج علي نفسك كده ودي نسخه بس
الراجل : خاف ومش عارف ينطق خالص ودخل فاجئة راجل كبير ممكن يكون عنده ٧٥ سنه شبه ابويا جدا
انا: ايوه هوه ده جدي عبد المقصود صاحب الابراطوريه العظيمه دي
جدي : بيضحك انا عارف انك هتكتشف بس مش بسرعه كدا ي رايق
انا: رايق ده انتا عارفني بقا
جدي: حاسب كده وطلع مسدس وجاي يضربني في وشي
انا: واقف ثابت ومش بتحرك
جدي: حط المسدس في وشي وانا ولا اتهزيت وضرب وانا واقف برنس كده
جدي : ايوه كده عارف ان قلبك ميت يا محمد طالع زيي كويس
انا: بضحك باشا مصر ولبنان ???
انا عارف انك عايش وقالب الدنيا نسوان يا جدي يا جامد ??
جدي: جه لي وبيضحك وبيحضني جامد انا مستنيك من زمان انا عارف انك وحداني وملكش حد وقولت لما سجنت ابوك الغبي وموت عيلة(م) ابو مراتك قولت لازم اجيبك عندي
انا: كان نفسي اشوف لما عز عرفني انك عايش
جدي: عارف انا اللي قايل لعز يقولك كده وعارف انك هتوصل لي وعارف انك عارف انا قاعد فين بس انتا واد تقيل ومردتش تيجي غير انا لما اجيبك
الدماغ دي انا عرفها
انا: طالع ليك يا جدي بس انا عايز اعرف حاجه
جدي: استني هتعرف كل حاجه بعد كده
تعاله بس ننزل نتغدا
انا: ماشي اتفضل يا جدي تعاله اما اسندك
جدي: اوعا يلا ده انا ناشف تحب تشوف
انا: لالا انا كده عىفت طالع لمين
نزلنا تحت لقيت
?ابويا وامي واخواتي
?عز ومراته وبناته
?مرتاتي انا كمان
بس في ناس انا معرفهمش مين دول في نفسي دلوقت اعرف
اي ده كله هنا
وانا نازل علي السلم انا وجدي والصمت بيلف المكان كله
ونزلنا ناكل كلنا علي السفره تحس انها 20 متر والخدم واقف حولينا
انا جنبي مرتاتي الاتنين علي اليمين والشمال والاتنين بيلعبو في رجلي وجنبهم نازلي
انا باكل ضعيف عشان كده اول واحد بيخلص في الاكل
انا لهدي مراتي جت ورايا WC وانا بغسل
حبيبي لو عايزه تيجي نروح القاهره للعزا ونزل في وسائل الاعلام يوم ومكان العزا ننزل
هدي: لا يا حبيبي انا هفضل معاك مفيش لي غيرك ي حبيبي
انا: يخليكي لي انتي جيتي هنا ازاي
هدي : عمو عبد جه وخدنا انا ونادين
انا:طب بقولك اي احنا لسه متجوزين وانتي لسه عروسه وبقرب ليها وبحضنها ولسا عرسان وكده وبضحك
هدي: وشها احمر وكلمها بقا ملخبط
انا: يلا نطلع للناس دي وطالع انا وهي وبحاول اطلها من الحاله اللي هي فيها ونادين شايفاني وانا حاطط ايدي علي طيزها وهدي بتضحك وفرحانه
انا روحت علي الجنينه اقعد برا انا وهدي وكلمت نادين تيجي لينا دلوقت ي حبيبي انا بحبكم انتم الاتنين اوي وانتم اغلي حاجه لي في الدنيا انا عايزكم تبقو حلويين مع بعض وزي الاخوات تمام لان داخل علي شغل كتير ومش عايز وجع دماغ
نادين: محمد انا بحب هدي جدا حتي لما كنت بالكليه
انا : مش عايز اسمع كلمة الكليه دي تاني انتي مراتي تمام
هدي : انا كنت الاول مش عايزه يكون لي شريكه فيك غيري بس انا لما حصل لي اللي حصل موت بابا وماما والعيله هي كانت جنبي وواخده بلها مني انا هي اختي
انا: تمام **** يخليكو ليكي تعالو هنا واختهم تحت دراعتي ونايمين في حضني طبقا انا لسه مدخلتش علي هدي عشان اللي حصل
جدي: ** ** ملك زمانه قاعد وسط حريمه
انا: بضحك يلا يا بنات ادخلو جوه
جدي : راجل ي حبيبي
انا: امال مش انتا جدي يبقا لازم ابقا راجل
جدي : انا هقولك علي كل حاجه بس اسمع للاخر انا ابويا كبير عائلات عبد المقصود في اسوان تمام مات ي بني وكان سايب اراضي كتير جدا ودهب انا كان لي اخيين انا الكبير وعم واحد تمام ووزعنا التركه اللي سبها لينا ابويا انا اخت الاراض ووبيت كبير والدهب و50 الف ايمنا كانو يشترو عزبتين ي بني واخواتي اخدم البيوت كانو 10 بيوت ومنجم حجر وكل واحد 50 الف وانا اتجوزت بنت عمي كانت وارثه طين بردك كتير اتجوزنا وخلفنا ابوك عبد وعمك عز وعمتك سوزان وعمتك هبه
انا: اي ده انا لي عمات ازاي وكل ما اسأل ابويا يقولي انا ابويا وامي ماتو ومليش اخوات
جدي: اسمع بس عمك دخل كلية تجاره وابوك هندسه بترول عمتك سوزان كلية اسمها علوم وعمتك هبه اداب
انا خت الاراضي وبقيت اكبر تجار الفاكه والمحاصيل كنت بوزع علي مصر كلها لان ارضنا خصبه وصالبه من الفياضانات وكنت واصلت ان مصانع بره مصر بتاخد مني في يوم جالي حد وقالي عايز ارض اعملها مصنع حديد وصلب قولت له انا مش ببيع نهائي
الاراضي كانت كتير جدا يا بني في يوم دخل فب دماغي
اعمل منصع اسمنت في المنطقه في الجو هنا ي بني عملت المصنع واشتغل كويس جدا جدا في يوم قاعد في المكتب عندي لقيت في حاجه بتشدني لمنطقه معينه وكل ما اروح ليها اشوف حاجات عجيبه اكني في حلم كنت خايف اوي روحت لستك وخايف ونايم هي مالك مفيش ي نفيسه نامي
تاني يوم روحت المكتب وكان معايا عيسي صديقي وقولت روح المكان ده كده راح واقف هناك حاسس بحاجه ي عيسي
عيسي : لا مفيش
انا: ولا بتشوف حاجات اكن انتا في حلم
عيسي: ولا اي حاجه ي مقصود
انا: تعاله وقعدنا نشرب شاي وروحت للمكان وحسيت وشوفت نفس الاحساس
قولت لا كده مينفعش خالص
انا : يلا ي عيسي اوصلك البيت وروحت نمت علطول حلمت نفس الحلم بس كنت في مكان كله دهب ورمل من الدهب شوفت منظر يشيب الشعر في الحلم لقيت اخ بيقتل اخوه وفي بنت لسه مولده حد شلها وظهر لي في الحلم ده اجمل بنت شوفتها في حياتي كانت بتشع نور احنا كنا عايشين مع غفر هههههه وبعد كده كنت خايف جت قالت لي متخفش ي مقصود انا مش هعمل ليك حاجه وقامت جايه عند قلبي وحاطه ايديها علي قلبي
حسيت احساس حلو اوي اكن رجعت شاب في 20 في الحلم وانا كان عندي سعتها 39 سنه وقعدنا نتمشي انا وهي وقالت لي انا چنيه انا خوفت جامد بحاول اصحي مش عارف كان جسمي مربوط كده متخفش يا مقصود انا حبيتك لانك بتحب الخير للكل انا عايزه اعمل علاقه معاك بس وهخليك اغني واحد كل اللي بتشوفه من الدهب هيبقا بتاعك
انا: ازاي طيب
الچنيه : في الحلم بس ومتخفش انا بحبك
انا : طب ازاي هنعمل كده هيكون حرام
الجنيه: انا قولت لو موافق قول دلوقت
انا : طيب ازاي هاخد الدهب
الجنيه : هيطلع ليك في المكان اللي انتا عايزه
انا: موافق لقيت كل حاجه اتغيرت من حولي وفي مكان مش شايف في حاجه غبر انا وهي بس ولقيت مره واحده صباعي نزل ددمم واندمج مع ددمم تاني هي كده بقا في عهد انا وانتا وحفيدك اللي هقولك عليه بعديين
انا: متفقناش علي كده
الجنيه : احنا اصلا متفقناش علي حاجه اصلا غير العلاقه والدهب ودي شروطي
انا : ماشي ومره واحده لقيت نفسي عريان ملط وهي قدامي بس مكنش شايف منها اي حاجه ومرهه واحده لقيت حاجه نار علي بتاعي
انا: ما تقول زبي ي جدو ???
جدي: بس يا سافل اسمع بقا خليني اكمل وبعد كده مفيش دقيقتين وطلعت المني بتاع وانا من العاده بتاعتي كنت بطول بس انا في موقف غريب وببص علي المني راح فين لقيته اتشفط كله اي ده انا عايز اشوف جسمك وجمالك
الجنيه: لا يا مقصود مينفعش خالص
انا: فين طيب الدهب انا هتقوم من النوم تستحمي بمايه سخنه نار وهتنزل المخازن اللي تحت البيت عندك هتلاقيه وبتضحك
انا: انتي بتضحكي عليا
هي: احنا معندناش كذب زي عندكم وصحيت
عايزاك تعرف اني اتبسط وهقبلك تاني بس مش هنعمل
حاجه نهائي هنتقابل بس
انا: ماشي وصحيت من النوم واستحميت بمايه سخنه وكان بتاعي احمر اوي تحس انه كان منقوع في ددمم ي بني غسلت ونزلت لقيت كمية دهب بالهبل يا محمد اكوام دهب كبير ي بني وكنت هتجنن ومش عارف هعنهم فين فكره حلوه خت فدانين علي جنب وجبن مهندسين اجانب يعملو لي مخزن تحت الارض بالمساحه دي واللي يشوفه من بره يلاقي مخزن عادي جدا من فوق بس علي مساحه كبيره وخليت المهندسين يعملو لي زي بوابه تتفتح ببصمت صوتي بس وقولت هعمل بصمه واحده
هتقولي ازاي زمان كان في بصمة صوت وبصمة ايد هقولك انا جايب ناس اجانب وشار البصمات الايام اللي كان في الحدث ده مليون جنيه يا محمد بس كنت عايز اقولك الناس كانت مستغربه من المساحه دي انا بقالي اربع اسابيع مش بنام نهائي جت لي فكره اني هتاجر بالخشب ويكون مخزن خشب وفعلا جبت كمية خشب كبيره جدا وونش عشان الخشب البيع والتنزيل وكسبت مكاسب كبيره سبحان **** كل ما اخش في مشروع يكسب اوي
وكنت بفكر ازاي هنقل الدهب ده من تحت القصر عندي اللي انتا قاعد في ده لان انا جددت البيت وعملت قصر جديد وفخم بعديها بسنه بالضبط روحت المخزن الارضي اغمي عليا مره واحده تحت في المخزن واچنيه جت لي بتقولي انا حامل يا مقصود انا ازاي يعني مش متفق علي كده اصلا مش عايز عيال
الجنية وشعها قلب وبقت تخوف اوي
انا : خلاص بس هوه هيبقا بشري ولا زيك ةلا اي
الجنية: لا مش بشري هيبقا جني بس بيظهر عادي ليك انتا بس في الاحلام
انا: ماشي
الجنية : انتا مش عايز تنام ليه بقا بقالك اربع اسابيع شغال وبتخلص في المخازن
انا: خايف علي الدهب جدا وعايز انقله المخزن
الجنية: حاضر ونقلت الدهب للمخازن وقالت لي خلي بالك الدهب لو بعت منه بيزيد لوحده
انا: بجد
الجنية: اه بس في شرط لو حد من علتك قتل التاني الدهب هيختفي يا مقصود
انا: ازاي يعني محدش هيقتل حد من عيلته انا هراضي الكل
الجنية : هيجي ليك ابن يخون اخوه انا قولت ليك اهو وهيجي ليك حفيد طيب وهيبقا دماغه زكيه جدا وبيحب اهل بيته بس محدش هيسال فيه وهيبقا لوحده
انا قولت ليك اهوووو
ابنك هيحميك من اي حاجه يا مقصود انا معتش هعرف اشوفك تاني سلام انا لا عايز اشوفك تاني وصحيت لقتني علي السرير في بيتي ونزلت علي المخزن ولقيت كل الدهب بالمخزن وكله تمام ومشيت وقولت لازم اشيل الدهب ده لحد اما اموت
واشتغلت وكله تمام والفلوس زادت اوي معايه لان كنت باخد من الدهب واشغل نفسي في كل حاجه زراعه صناعه مقاولات كل حاجه وكنت مش بشتغل في اي حاجه حرام في يوم جه عمك وابوك جم ابوك كان اتجوز امك من عيله كبيره في مصر قولت لستك انا هدي فلوس للعيالك ويبعدو عني ويشتغلو جيت عملت معاهم اجتماع ليهم زي ما عمك عز ما قال ليك كده واخدو الفلوس وانتا عارف الباقي انا كنت براقب ولادي طبعا وعارف هما بيعملو اي وشغلهم اخباره اي لحد مالقيت ابوك النجس عمله مع مرات عمك انا كلم عز يجي لي وقولت ليه متعملش حاجه لاخوك وانا هربيه اه انا مش هديك فلوس
اللي اخوك خدها اتصرف يلا بره وانتا طبعا عارف ان مراته كانت بتسعده وكنت بردك بعرف مين اللي خلف ومين اللي اتجوز وكل حاجه لحد ماعرفت انك مش بتاخد حاجه من ابوك ووحيد وكل حاجه عنك يا محمد
بس الصدفه السعيده انك قبلت بنت عمك واتشاكلت معها
وقبلت عمك انا سبتك تتضرب وتتهان من عمك قبل ما يعرف انك ابن اخوه عبد و عز عرف وحبك انك مش عايز
حاجه من ابوك وانا كمان يا بني وعملت البرنامج اللي الناس مش مصدقه انك عملته واخت فلوسه ولسه معاك ومجتش جنبهم اه وعجبني انتقامك من (م) اللي عملو في امك واخت شركاته وعجبني كمان نظام المراقبه اللي انتا عملته في كل فيلا اه عايز اقولك علي حاجه انا اللي كنت بشتري البرنامج ومش عايزك تزعل كنت بخلي ناس تشتريه باسماء وهميه بس مش كل ما تقابل واحده تعمل معها علاقه ???
انا: ي جدي انا مكنش كده بعد ما كريمه ماتت معتش عايز حاجه من الدنيا وكنت بعمل اللي يجي في دماغي وزبي بقا يقف علي اي طيز ماشيه انا بنجذب للطياز الحلوه متعرفش تشوف الجنية بتاعتك تشوف حل ??
جدي : احترم نفسك يلا بلاش تهزر في الحاجات دي
انا: حاضر بس انتا دماغك تلف بلد يا جدي وكنت عارف احنا بنعمل اي كل واحد فينا ليه من الاول تبعد عيالك عنا
جدي : انا عايز كل واحد يعتمد علي نفسه بس انا كان عيني عليهم
زي ما هربي اختك من امك كده وهي في مكان محدش يعرفها
انا: متجبش سيرتها ونبي يا جدي انا زعلان اوي اني عملت معها كده وهي كمان عارفه اني اخوها وسبتني اعمل كده
جدي: انا عارف انك زعلان من نفسك بس اختك مش محترمه ي بني اعمل فيها اللي انتا عايزه الا انك تقتلها يا محمد عشان العهد
انا: جدي طب ليه ابويا كان بيقول كده لي اني مليش قرايب ولا عيله
جدي: كان خايف عليك من عمك عز
انا : خايف عليا يمحي عيلتي ي جدي ده مكنش حد بيسال في ولا امي ولا ابويا ولا كان في حد ياخد بالو مني الا اختي كريمة اللي كانت اصغر مني بس كنت بحس انها كبيره عن سنها
جدي: بيدمع محمد انت الوريث يا محمد انا عارف ان محدش كان بيعبرك ولا كانك موجود وعارف كمان كريمه كانت بتعمل معاك اي **** يرحمها انا زعلان عليها اوي
قوم يلا تعاله معايا
انا: روحت معاه المخزن ولقيت المخزن جديد جدا ازاي ي جدي المخزن كده
جدي: انا بجدد فيه كل شويه
انا: ماشي وداخل المخزن جدي ضغط علي زرار واتفتح لي سلم تحت الارض وفي بوابه كبيره تحت قالي حط ايدك في البصمه دي حطيط ايدي والبصمه الايد كانت اول مره تشتغل حفظة البصمه بتاعتي والبوابه اتفتحت
لقيت دهب بالهبل في كل حته ولقيت رمل دهب وهيصه
وكنت هتهبل
جدي: محمد انت الوريث دلوقت وكل ده ملكك محدش يعرف حاجه عنه خالص مفيش الا انا وانتا بس تمام وطلعنا
وانا بسال جدي وعماتي ي جدي خدو الورث
جدي: ايوه خدو جزء من الورث زي ابوك وعمك كده
ولسه بقيت الورث انا هسيب ليك اوراق وتعرف الكل بيها ما تتفتحش الا بعد ما اقابل وجه كريم ي محمد
انا: متقولش كده يا جدي انا مشبعتش منك لسه وبحضنه
جامد ومش عايز اسيبه
جدي: انا عايزك تحافظ علي الورث ده لحد لما يجي وريث من دمك انتا
انا: حاضر بس فين جدتي
جدي: سكت تعبانه ونايمه فوق
انا : عايز اشوفها ي جدي
جدي : تعاله وطلعت معاه وداخل اوضه كلها جميله وتحس رحتها اصيله كده وداخلت لقيت ست كبيره بتلعب في ٦٥ سنه شبه كريمة مختار الممثله في مسلسل اسمه حاجه عزه ونايمه ومتركب ليا محاليل ودم واكسجين
انا : بقرب ليها جدتي كان نسي اشوفك وببوس دمغها لقيتها فتحت عنيها وبتقولي محمد ابن عبد وفرحانه وبتعيط
انا : اه يجدتي وبحضنها اوي حسيت انها امي مش جدتي
وهي مش بتتحرك الا اديها وبتحضني وبتقولي شوفتك قبل ما اموت انا بقول ليها لا يا حببتي انا بدور ليكي علي عريس وبضحك وهي كمان وجدي بيضحك لا دي بتاعتي انا وبضحك
انتو عارفين انتو بقا جو العواجيز اكيد ??
........................................
بصراحه **** يخلي كل اجددكم ش لو لسه عايشين ليكو **** ?
........................................
طلعت من عند جدتي ونزلت لعماتي ازيكم
عمتي سوزان 39 متجوزه الحاج ابراهيم غزال مالك مصانع الحديد
عيلها
حمدي وباسم تؤام 28 سنه متجوزين ولاد عمهم
وزين 24
عمتي هبه 35 سنه
عيلها
حنان25 سنة متجوزه هاشم محاسب
نفين 22 سنة
زياد 20 سنة خاطب
نزلت وقاعد اكلمهم واضحك معاهم وهما كمان بيضحكو معايه وعيالهم قاعدين دخل عليا ملكة جمال نفين جسمها كرباج كيرڤي اوي اوي كل حاجه متقسمه عيونها ازرق صافي بيضه اوي
انا بشوفها ومتعجب من جملها اوي
عمتي هبه : محمد مرتاتك فين
انا: مش مهم وبضحك ازيك يا نوڤا
نوڤا: مين ده يا جماعه
عماتي: ده محمد ابن عمك عبد
نوڤا: اه اهلا وقعدنا نتكلم هدي نزلت جري ميدو ميدو
وجت جري في حضني وحشتني اوي
انا : ي بنتي انا لسه سايبك من 5 ساعات ي بنتي
الكل بيضحك ونوڤا كمان
تعالي عايزك في موضوع يا هدي وطلعنا الغرفه بتعتنا كان لي دور شقه كامله كل غرفه بباب وحمام ومطبخ وغرفه صغيره وماسك طيزها
هدي: عايز اي حضنتها بقولك اي انتي حلوه ليه كده النهارده ومره واحده ختها في بوسه كلها رومانسيه وحنين 5 دقايق كده وماسك جسمها بمشي ايدي علي طيزها مره واحده طلعت تجري ي بنتي في اي وانا اه انتي كده وطلعت اجري وراها ي بنتي تعالي بس الموضوع كبير اوي هيعجبك ومره واحده واقفة وعملت نفسي طالع من الغرفه جت جري عليا مسكتها وبحضن فيها اوي تعالي بقا ي بطه وبحضن فيها بشهوه كبيره وببوس فيها في كل حته رقبتها وكانت لابسه بيجامه نصف كم وبقلع فيها شيرت البجامه وهي مكسوفه لان دي دخلتنا وشيلت البراه لقيت جمال صدرها وبوست فيهم كمان ولو عايز تدخل اللي معاك في المود تبوس بحنيه جنب الحلمه كده وبنزل كمان بقلعها البنطلون وكن ببوس فخدها بردك براحه وهي مكسوفه اوي انا حببتي لو مش عايزه النهارده عادي
هي ضحكة وقالت لالا ??
انا كنت قلعت الشورت والتيشرت وبالبوكسر بس
وهي قدامي بس بالاندر وبشده بسناني وهي دخلت في الحوار وكان كسها ابيض شمع وشفايفه صغير وبشد الاندر بسناني كان لونه كحلي وهي جسمها ابيض ونزلت الاندر بتعها ولمسته هي تحس لمسها كهربا انا نزلتها علي السرير وطلعت علي ودنها وقولت ليها مش عايزك تخافي
هي وشها احمر وقالت لي حاضر ي حبيبي
ونزلت ابوس كسها وعملت blowjob وهي بتقولي لا يا محمد غلط كده ونفسها بيروح منها وكان طعمه حلو اوي
وطلعت ابوس في شفيفها براحه اوي وزبي بيضغط علي بطنها بزبي وكنت لابس البوكسر وخت اديها ادخلها في البوكسر وتمسكه وهي محروجه قولت ليها انتي مراتي وحببتي ومسكته وضحكة بكسوف انا قلعت البوكسر وقولت ليها عايزك تستكشفي حماده وبضحك وهي مسكته بتستكشف لان اول مره ووراحت ماسكه بيوضي ومره واحده لقيتها بتبوسه ? وكان احساس جميل وانا بعمل ليها hand job بردك علي خفيف كده وجسمها ساب اوي باب الغرفه بيخبط
انا سيبك وركزي معايا وجه معاد الايلاج هتلاقي بتعامل بالنجليزي في الاسماء عشان فعلا لازم يكون كده
انا عايزك تركزي بعيني بس ودخلت راس زبي في كسها وهي بتصوت لان كان ضيق جدا جدا ومقفول كنت بطبطب عليها وبلمس شعرها هي ارتاحت شويه وراسه لسه فيها وشويه مدخله سنه هي بدات تتوجع اوي انا بشيله خالص وهي بتعيط
انا خلاص ي حببتي بعديين عادي وهي مش بترد وبتعيط انا ي حببتي انا اهم حاجه عندي راحتك قالت لي
إن نادين قايله لي ان لازم تنزل انا لا عادي وانا الصراحه زبي كان علي اخره وواقف وكان عايز يدوق الحيطه اصلا
هدي: تعاله نحاول تاني انا بوستها وقولت ليها ماشي ودخلت راسه وسنه منه وبقول ليها في وجع ولا اي قالت اه بس بسيط سبته شويه
قولت ليها حبي استحملي الجاي بس شكة دبوس هي قالت طيب بعنيها وقومت مداخله مره واحده هي صوتت جامد وبتعيط ونزل علي زبي ددمم واغمي عليها
انا: احا ومسحت زبي من الدم وبفوق فيها وهي مش عايزه تفوق جريت علي نادين وعريان هي شفتني ضحكة وزبي كان واقف اوي وبقول ليها تعالي بسرعه هدي اغمي عليها جت تجري بسرعه وجابت برفان ومايه داخلت تفوق فيها بعد ربع ساعه فاقت و نادين ضحكة لي وقومتها انا وهي ودخلنها انا ونادين وقعدتها في البانيو في مايه سخنه ومطهر وانا زبي واقف قدامي
حديد هدي بتكلمني محمد انتا زعلان مني وبعيط نادين خدتها في حضنها وقالت ليها لا مش زعلان ي حببتي
انا: بضحك لا ي حببتي خالص
وزبي حديد ونادين بتبص لي وبتغمز لي انا قولت انا خارج برا
ونادين : قالت لهدي اقعدي في المايه ربع ساعه ي حببتي انا هروح اجيب مطهر من عندي بالغرفه
هدي: ماشي ي حببتي تعبتك معايا بجد
نادين : متقوليش كدا احنا اخوات وباست راسها وطلعت
وانا : قاعد علي الكرسي بلعب في زبي عشان يهدي نادين لمختها نطيت عليها وبضحك وبقول ليها الاصل الجامد بتقولي بس عشان هدي انا قولت ليها تعالي وكانت لابسه قميص نوم اسود معدي كسها بحاجه بسيطه وبولابسه الاندر لون القميص وبحضنها وزبي بيخبط في كسها وبقول ليها في ودنها وحشتيني قالت بدلع وانا كمان وببوس فيها وكنت لسه بقلعها الاندر ونسيت هدي
وانا زبي حديد وبقولها عندنا ماتش جامد مع الاصل والطعم الجميل ده هي بتبعد عني محمد خلاص عسان هدي وانا مسكها وحضنها ومش عايز اسيبه وهي بتبعد عني وتقولي خلاص وانا ماسك ابزازها تقطيع من برا القميص لقيت هدي بتنادي عليا محمد اضيقت اوي نادين قالت لي ميتو خلاص متزعلهاش هي لسه اول مره وصغيره
انا : طيب وروحت ليها ايوه ي حبي وداخل عليها وزبي لسه منمش هي تعاله قومني مش قادر وقامت ماسكه زبي باديها وبتضحك وبتقول حماده تعبان باين
انا : لالا ده الطبيعي وبضحك شلتها وهي ملط وانا كمان ونشفتها وحطيتها علي السرير
وقالت لي تعاله نجرب تاني قولت لا بلاش النهارده عشانك قالت تعاله بس قولت ليها ماشي وبضحك وببوس فيها وبحضنها اوي وقومت مدخل زبي وكان ضيق اوي وهي بتتوجع بس مش زي الاول ودخل نصه وهي بتتوجع ومستحمله نادين شافت كده من الباب قفلت الباب وعملت لي صح وحاسس انها مضيقه انا بقول لهدي ها قالت زود وهي نفسها بيروح ودخلت مره واحده شهقت جامد وبتسرخ انا لقيت عسلها بينزل قاعد بزود اوي اوي وداخل وطالع بغباء وهي بتسرخ والشهوه مأثره عليها اوي وعليا قلبتها خلتني انا تحتها وهي قاعد فوقي وانا ساند ضهري علي السرير وهي قاعده عليه ونازله طالعه علي زبي في دنيا طالعه وبتقولي وانا بحبك يا محمد جابت شوتها مره تانيه انا جبت بعديها علطول جبت في كسها ووقلبتها علي ضهرها وبنيمها عشان اللبن يخش وسايب زبي جوه وهي بتفولي حماده حلو اوي قولت ليها اسمه زبي ها اسمه اي هي مش بتقول ومره واحده قالت زبك ?? ايوه كده وزبي لسه فيها واقف وانا سبته يصفي فيها وهي بتقولي لبنك دافي اوي ي حبيبي وبتضحك بكسوف انا بقولها انتي اللي حلوه يا حبي وقومت ماسك بزها بعضه خفيف وبتقولي مش قادره يا محمد وانا ولا هنا وداخل علي رقبتها بعضها وبمص فيها وكان طعهمها لذيذ وهي ساحت تاني وانا بدخل وبطلع زبي علي الهادي اوي ولبني وعثلها لسه في كسها وقمت مسرع مره واحده والدنيا امالت سريخ وحب ومنزل لبني في كسها بردك وشلتها علي الحمام ناخد Consult وشيلها وزبي لسه فيها بس بدا ينام علي خفيف وهي قالت حماده تعب باين
انا: بلاش هتتعبي??
خدنا Consult وطلعنا وقالت لي انا عايزه انام الخدم جه غير السرير ونامت وانا نزلت لقيت
جدي: بيضحك وبيقولي مش جعان
ابويا : بيقولي اي الاخبار
انا: تمام انت بتعرف الاخبار والاحداث منين انت?
جدي : معبرنيشا و قال الاكل جهز وكان اكل فلاحي بط وملوخيه وشوربه ورز وشعريه وفراخ وشوية حاجات كده كلنا كلنا الا هدي ونادين انا بكلم نادين في الفون تعالي نخرج
نادين: لا تعبانه شويه
انا: لا بقول انزلي نخرج
نادين: تعبانه يا محمد
انا: طيب يا روحي
جدي: جه لي في الجنينه وعمي معاه
وانا : مضايق
هما: مالك يا محمد في اي
انا : شغلي وقف لان (م) ضيع كل حاجه في شغلي ولقيت محمود صحبي بيتصل بي انتا فين الشغل كتير اوي يا محمد ومش عارف اشيل الدنيا لوحدي خالص وفي اوراق وصفقات عيزاك
انا : بضحك وبقول جاي بس بعد اسبوعين كده اتصرف يا محمود انا عريس جديد
عمي: بيضحك وبيقولي طب اي الاخبار
انا: محمود اقفل كده عشان في حد عايز يشووف حماده
جدي: بيضحك
وعمي: بيضحك ضحكه صفره عيب يلا
انا : من عيلة عبد المقصود يا عم الحاج وبضحك وبشاور علي جدي ابويا وصل انا طالع ي بشوات سلام
ابويا: هوه طلع ليه يا بابا ده انا ابوه وبحبه وعايز له كل خير
عمي: ابوه وسخ وزباله ليه حق الواد ده خسر انه بقا ابنك ي نجس
جدي: صح يا عز عندك حق انا بتفق معاك
ابويا : عز انا اسف و**** كانت تجربه وخلاص
عز : تجربه علي مراتي وام عيالي
جدي: ملوش لازمه الكلام المهم محمد هيعمل اي في الجاي
عز: **** معاه واحنا معاه والعيله كلها معاه
انا: طالع شوفت نفين بنت عمتي قاعده لوحدها وزعلانه
انا اي القمر الجميل زعلان ليه
نوڤا: لا مفيش
انا: لا واضح عليكي اوي
نوڤا: محمد هوه انا وحشه
انا: لا طبعا مين قال كده
نوڤا: مفيش ?
انا: لا احكي لي مش انا ابن خالك
نوڤا: انا كنت مصاحبه وحبيبي قالي اني وحشه
انا: مش كله زي بعضه كان ممكن عايز حاجه وانتي مردتيش
نوڤا: بتعيط اه
انا : بطبطب عليه متعيطيش انتي جميله اوي ي نونو
تعالي نخرج
نوڤا: طب ومرتاتك مش هيزعلووو
انا: نعم بتقولي يتفلقو
نوڤا: بتضحك راجل يلا في اي ?? هقوم اللبس
انا: امال اي ماشي انا لبست ونزلت ومستنيها وكانت لابس جيبه وقميص وجمال جدا
جدي انا خارج انا ونوڤا
جدي: ماشي ي حبيبي بس الحراسه تكون معاكو
انا: هاخد عربياتي والحراسه بتاعتي
جدي: طيب
خرجنا نلف في اسوان كانت جميله جدا اول مره انزلها اصلا وانا اللي سايق والحراسه ورانا بالعربيات عربيتي وفي اتنين معايه تانيين
انا: تعالي نروح كافيه ونزلت وقعدنا في مكان رايق وقولت للحراسه خليكو بره وكان الكافيه قاعده بلدي كده وقدمنا معابد وشكل جميل
نوڤا: انتا مش شايف انك صغير علي انك تتجوز اتنين يا محمد انا اسفه ان يعني بتكلم في خصصياتك
انا: لا عادي اتكلمي انا ي نفين لو عايز اتجوز 4 هتجوزهم ومحدش هيقولي لا انا لي شغلي لوحدي وشركاتي لوحدي
نوڤا: مممم **** يزيدك
انا: تسلمي وقعدنا نتكلم في حاجات في العيله وجالي فون قولت انا هقوم ارد جنبك هنا
نوڤا: برحتك
ومره واحد لقيت حد بيقولها اه انتي لحقتي تصحبي ي فرص وانا راجع من المكلمه
انا: انتا مين يا لولو انتا
الولا: وانتا مال امك
انا: امي ملها ي شبح ودخلت اديت لها راس صح وقلمين علي وشه الولا طبقا وشه جاب ددمم
الولا: طلع سلاح واجي يضربني الحراسه جت حاتوه اربطوه في حبل وفي العربيه وانا دخلت العربيه جوه الصحره وبجري معاها والولا بيتسحل ورايا ومعتش سامع له صوت نزلت فكيته ورميته في الصحرا ومشيت
اخت نوڤا وبقولها مين ده قالت لي ده صحبي ازاي انتي من مصر وهوه جه هنا
نوڤا: جاي رحله مع اصحابه هوه ابن عضو مجلس شعب اصلا
انا : ماشي تعالي نطلع كافيه تاني وبمسك اديها هي دقيقه وسحبتها وقالت لي لا انا عايز اروح
انا : ماشي
وروحنا انا طلعت عند نادين حبي انتي هتعملي نفسك نايمه
نادين: اه نايمه عايز حاجه
انا: وحشاني ي قلبي
نادين: لفت لي وبتقولي بجد
انا: امال انا بس كنت مشغول الايام دي عنكم وبوستها بوستها في خدها ونزلت علي الشفايف وقولت ليها انتي الاصل ي حبي وانا لازق فيها من ورا جامد وبلزق كمان في طيزها وبنزل ايدي علي ابزازها وبقرص فيهم وبقولها دكتورتي الحلوه وهي بتضحك وبنزل علي كسها وبقولها اخباره اي اصل وحشني اوي وبتقولي هوه كمان انتا وحشه اوي وبقلع وهي كمان قلعت وبقولها اي انا نازل اطمن عليه كان نضيف جدا لان نادين اصلا نضيفه علطول ونزلت ابوس فيه واحسس عليه وهي من اول ما لمسته قامت جايبه علي وشي
نادين معلش ي حبيبي اسفه لا عادي يا حبي
وقالت لي تعاله نام كده انا عندي ليك مفاجا حلوه انا عارفه انك نفسك فيها نمت علي ضهر السرير وهي نزلت خدت زبي اكلته وانا بقولها ازاي ده انتي مش بتعرفي قالت لي انا اعمل اي حاجه علشانك وماسكه فيه مش عايزه تسيبه نهائي ونزلت علي بيوضي تلعب فيهم بلسنها
ومره واحده الباب بيخبط جامد انا احا هي النيكه دي ملها انلبست شورت بس وفتحت لقيت نوڤا الحق خالي اغمي عليه وراح المستشفي
انا: طيب ماشي وهي بتبص علي جسمي العريض وبتقولي بسرعه اللبس وانزل
انا: طيب عايزه حاجه تانيه
وقفلت الباب وداخلت ونادين بتسالني وبتقولي في اي
انا : مفيش حاجه وقولت ليها تعالي كملي ونزلت علي زبي مص وهي كانت بتبص لي بعنيها جامد اوي انا قولت ليها تعالي جت قمت مسكها شيلها علي الحيطه ومدخليه فيها جامد وسندها علي الحيطه وبرزع وهي اه كمان زود اه ومش شايف قدامي وبرزع جامد اوي وهي بتتحرك قدامي وبتنط عليه وعلي الحيطه منظر يهيج الجبل وانا عضيتها في رقبتها جامد وهي ولا هنا وقمت منزل في كمية لبن جامده ولسه رازع زبي فيها لحد ما يطلع لوحده ولبن مش عايزه ينزل نهائي وهي بتقولي لبنك سخن اوي يا ميتو ختها علي السرير نمت عليها وببوس فيها وبحضنها جامد وبقولها محبتش غيرك ي قلبي وبضربها علي طيزها جامد بموت فيكي اوي
نادين: بجد يا محمد بتحبني
انا: اوي بردك اول مره عملت فيها معاكي مكنتش تحسب لان كانت غصب عنك
نادين: معتش تفكرني يا محمد بالكلام ده
انا: حاضر بس كان مكيفك صح قولي لي بس اه ولا لا
نادين : بتضحك اه اوي ??
انا: اه يا شرموطه بقولها اخبار طيزك اي
نادين : بتسلم عليك اوي وعيزاك تبوسها
انا: لفي كده
نادين لفت وانا ببوس فلقها كانت طريه قوي وانا ببعبص في طيزها وبقولها انا مش هدخله لان حرام دي كانت مره وبس بتقولي ماشي ي حبيبي وقالت لي تعاله انا عيزاه بوقي وقاعدة تمص جامد وانا متكيف كده باحساس الملك وانا قولت ليها هجيب هزت عنيها وقالت طيب وجبتهم وشربتهم كلهم وجت في حضني ونمنا واحنا ملط للصبح الباب بيخبط قولت ليها مترديش
نادين: محمد انا تعبانه
انا: مالك خير في اي
نادين: جسمي مكسر جامد وعايزه ارجع
انا: روحي للدكتور جايز تكوني عندك برد من التكيف من امبارح ولا حاجه روحي انتي وخدي هدي معاكي
نادين: حاضر يا حبيبي
انا: باخد Consult وبلبس ونزلت افطر وبطلب الفطار من المساعده وجدي جه
جدي: محمد انت ابوك بالمستشفي منزلتش تسال عليه ليه ده تعبان جامد
انا: ي جدي انت عارف هوه عمل معايا اي وانا صغير ومش عايزه في حياتي
جدي: ده ابوك يا بني دلوقت المهم اللي حصل امبارح ده في الولا اللي انت سحلته ده
انا: عيل قليل الادب واتربي
جدي: جدع يلا المهم عايزك تشتغل وتكبر
انا: ي جدي انا كبير وشغال
جدي: لا عايزك اكبر من كده وعايزك تشتغل في كل حاجه
انا: حاضر
هدي: نازله من علي السلم جت تقعد جنبي
انا: حبي ايه الجمال اللي انت فيه ده
هدى: بتبوس خدي و بتلعب في رجلي تحت الطربيزه
انا: نمتي كويس ي حبيبي ولا حماده تعبك وبضحك
هدي: مكسوفه من جدي وبتقولي في ودني حماده ده صعب وبتمسك زبي تحت الطربيزه
انا: تمام تمام
وجدي: عارف اكيد بنتكلم علي ?
يلا يا بني روح المستشفي لابوك
انا: طيب وروحت المستشفي وكان بالعنايه المركزه واقف اتفرج عليه واقول شوفت بقا ان مش فاكر ليك حاجه عشان ازعل عليك
عمي: محمد سامح ابوك ده تعبان جدا
انا: يعني انت سامحته يعني
عمي: اه يا محمد عشان بس ابوك تعب بعد اللي شافه منك
جالي اتصال من محمود بيقولي تعاله بسرعه النوبي مات
انا: ازاي بتقول اي لالا انا جاي اهوووو
وقولت لعمي النوبي مات وبجري وطالع علي المطار انا والحراسه بسرعه عشان انزل القاهره ركبت الطياره ونزلت علي القاهره وبكلم محمود انت فين قالي بمستشفي كذا
نزلت علي المستشفي لقيت ابوه وامه واخواته ومراته ومحمود وامن كتير بقول لمحمود انا لازم اشوفه لازم
محمود : مش هينفع يا محمد المنظر صعب
انا: ازاي وداخل علي المشرحه لقيته مضروب بالرصاص في كل جسمه وعينه
انا: هجيب اللي عمل كده وهيموت قدامك 1000
يا نوبي
طلعت لمحمود وبقوله ابعت للتعلب
طبعا عايزين تعرفوو اي اللي حصل عشان النوبي ليه يموت
فلاش باك
انا: الوو يانوبي
اي ي بني مش انا لسه سايبك بعد العشا ده
النوبي: محمد انا عايزك تنجز موضوع الشركه بسرعه معايا
انا: يا بني انا قايل ليك المحامي هيكون عندك الصبح وهيخلص الشركه
النوبي: بسرعه بقا لان انا مش لي كتير في الدنيا دي
انا: بتقول اي يا بيه
النوبي : اسمع بس في تركيبه بتعمل علي تخفيف اعراض مرض الايدز لحد ما بيختفي من جسم المريضي
لان الايدز محضر معمليا وكل ما محضر معمليا له المصل بتاعه وانا اكتشفت المصل ده يامحمد وكنت هعلن عنه بعد الشركه الخاصه بتاعتنا
انا: طب ما تعمل كده ي بني واعتبر الشركه خالصه ده اختراع هيفيد العالم وفي فلوس حلوه
النوبي: هما مش عايزين كده ي بني دول جماعات علي مستوي العالم ودول بتصنع الامراض دي
انا: طب اي طب نخلص من المشروع ده وانا هعلن عن الاكتشاف ده علي يد دكتور مصري يا نوبي انت جربته علي المرضي
النوبي : اه جربته والمفعول بتاعه 95%
انا عايز اقولك حاجه يا محمد انا هديك الورق اللي في التركيبه وهديك flash وانا بشرح تركيب المصل ده
انا مصور صوت وصوره يا محمد الورق ده ميطلغش غير لما اموت يا محمد ده اكتشاف هيغير مسار العالم كله
انا : متخفش يا نوبي هتعيش وهتعلن عن المصل بتاعك
**** بنفع بيك ي حبيبي
النوبي : انا كنت هكلمك وانا معاك بس كنت مقلق وخايف عليك في نفس الوقت لكن انا لسه واصل لي تهديد دلوقت انا بس عايزك تاخد بالك من مراتي وبنتي يا محمد
انا:متخفش انت لسه قدامك العمر يا حبيبي وانت اللي هتخلي بالك منها انا هبعت ليك حراسه
النوبي: يعني انا مقدرش اشتر شركتين حراسه ويكونو تحت طيزي ???
انا : المهم انا لو جه لي المرض ده اخد المصل ولا اي ???
النوبي: اه بس هتاخده في طيزك يامحمد المصل ده مهم جدا ده انا هنقذ البشريه ي بني
انا: عارف ي بني
المهم خاف علي نفسك بس الايام دي
النوبي: خلاص بقا انا فرحان جدا ان شوفتك يا محمد وهقولك علي مكان الحاجه اللي هتكون معاك ومش عايزها تطلع الا لما اموت لان خلاص علي وشك
انا: اعملها انت بس وهتشوف انا هعمل اي بس
عوده من الفلاش باك
انا: محمود عايزك تكلم الواد البومه ويجي عندي المكان بتاعنا الساعه 2 بليل
محمود: خالصه يا محمد
انا : روحت لاهل النوبي وبقول اي الاجرءات دلوقت
ابوه : ي بني احنا خلصنا كل حاجه بس قال قبل ما يموت عايز محمود ومحمد ومات وابوه بيعيط ومراته كمان بتقولي كان عايز يشوفك ي محمد وبنته صغير عندها سنتين وسايب ليك حاجه معايه قالي محمد اديها لمحمد لو حصل لي حاجه
انا: تمام
وخلصنا الجنازه وكانت صعبه علينا انا ومحمود وكنت فاصل و محمود كمان ابو النوبي تعالو معايا الفيلا كده داخل الفيلا
امه : بتقولنا كان بيحبك اوي ي محمد ومحمود كمان
انا: **** يرحمه العزا بكرا صح احنا هنمشي دلوقت وهنيجي الصبح بس انا عايز ادخل مكتبه ي عمي قالي تعاله وداخلت انا ومحمود لقيت اوراق كتير درج المكت ولقيت ظرف مكتوب عليه محمد عبد المقصود
انا ومحمود بنفتح الظرف
مكتوب فيه محمد انت لو فتحت الظرف ده اعرف اني خلاص كده انا عايزك مطلعش حاجه عن اللي انت عارفه الا بعد سد 3 سنين ومراتي هتشتغل علي المشروع بردك بس انت تكون ليها الامان والسند يا محمد ولبنتي بردك
سلام يا محمد ي حبيبي انا عارف انك هتقدر تحمي المصل ده ولما تعلن عنه تاخد نص الربح وسالي مراتي النص التاني اي كان المبالغ سلام ي محمد وابقا بلغ محمود ان هوه كمان هيوحشني سلام يا صحبي
انا: ارتاح يا نوبي اللي انت عايزه هيحصل حاضر
محمود : هنعمل اي دلوقت
انا : هنمشي دلوقت وهطلع علي الشركه عندي ومعايا الاوراق والفلاشات دي وطلعت
الساعه 5 المغرب داخل الشركه وبقول للسكرتيره عايز قهوه بن تقيل وساده وقاعد علي المكتب انا ومحمود وبقول النوبي دخلنا في الخطر يا محمود بس لازم انفذ الوصيه بتاعته
محمود : النوبي كان قايل لي كل حاجه يا محمد انا هشيل معاك كل حاجه
ومركز علي المكتب في الاب ومكتوب مقتل دكتور عمار النوبي في احداث غامضة انا وباعدين بقا في ام الصحافه الزفت دي بقا
روان : داخله عليا انا ومحمود بتقولي اتفضل يا فندم القهوه
محمود : فين قهوتي
روان: حاضر يا فندم هتشربها هنا ولا في مكتب حضرتك
محمود: ابعتيها المكتب
محمود انا هقوم اجيب لك الاوراق اللي عايزه تتوقع
انا: خليها باعدين انا تعبان يا محمود دلوقت
محمود: خلاص ماشي
انا : قولت اريح علي الشزلونج شويه
روان: داخله عليا وبتقولي تامر بحاجه تانيه يا محمد بيه
انا : اه عايز القهوه اللي علي المكت وببص عليها وهي ماشيه طيزها كانت بتتحرك جامد
روان : اتفضل يا محمد بيه
وجت تعمل لي massage وبتقولي حضرتك بقالك فتره مش بتيجي
انا : محمود بيه بيكون موجود صح
روان: اه محمود بيه موجود باستمرار وهي بتزيد في massage علي كتفي واديها كانت رقيقه اوي
انا : بصراحه كنت تعبان جدا من اسوان و المطار للمستشفي للجنازه للفيلا للشركه وهي لقيتها اديها بتنزل علي صدري وبتحسس علي عضلاتي باحساس عالي
انا: بقولها اخبار الشغل اي في الفتره اللي مكنتش موجود فيها
روان: كله تمام يافندم ولقيتها لفت لوشي وبقولي عشان اعرف اعمل كويس ال massage ممكن تنام عشان اعمل لضهر حضرتك
انا: ثواني ولفيت ونمت وهي اشتغلت وانا روحت في النوم
هي بتقرب من ودني وبتقولي اي راي حضرتك وبتميل عليا بصدرها
انا: جميل اوي وقولت ليها حاتي الفون بتاعي من علي المكتب كدا هي راحت وانا بقوم وكنت مركب جهاز بعرف ان في كاميرات و ميكروفونات ولا لا لقيت الجهاز بيدي اخضر يعني مفيش لان انا عارف ان البت دي السكرتيره بتاعتي محترمه انا قوكت وروحت وراها عند المكتب بقولها اي بس انتي حلوه اوي في massage وبضغط بزبي علي طيزها جامد
روان: شكرا لحضرتك
انا عرفت انها عايزه تتناك لما لقيتها بترمي جسمها عليا بضغط بزبي علي طيزها هي طلعت اه خفيفه كدا
محمود : دخل فجأة انت بتعمل اي يلا نروح عشان العزا ي محمد
انا : بتيجي في اوقات غلط يا محمود ده انا كنت خلاص بوقع الورق ??
روان : محروجه جامد محمد بيه الورق لسه فيه كتير
انا : بعدين نشوف الورق التاني ونزلت و مروح الفيلا داخل بقول للشغاله العشا بسرعه
خلصت عشا وداخل انام في الغرفه الفون رن وكانت نوڤا
انا: ازيك يا نوڤا اخبارك اي
نوڤا: الحمد**** يا محمد انت فين من امبارح مرتاتك بترن عليك ومش بترد
انا: كنت في دفنة واحد صحبي غالي عليا
نوڤا: البقاء *** المهم مراتك حامل مبروك
انا: بتقولي اي وهما مش بيتكلمو ليه
نوڤا: محمد انت مش بترد من امبارح
انا: صح مين اللي حامل فيهم
نوڤا: نادين ي محمد
انا: مم طيب عقبالك يا نفين **** يصلح حالك
وقفلت معها وكلمت نادين اخبارك يا حبيبي
نادين: انت مش بترد ليه يا محمد
انا: انتي عارفه ان انا بالعزا يا حبيبي والدفنه
نادين: ماشي يا حبيبي انا جايه بكرا ليك وعندي خبر حلوو اووووي
انا: خبر اي ي حبيبي
نادين: لما اجي ليك بكرا
انا: طيب يا حبيبي خليها بكرا لما تيجي يا ام حمدي ???
نادين: انت عرفت منين يا محمد مين قالك
انا: مفيش حاجه بتتخبي عليا يا روحي ?
نادين : لما اجي لطرا بس يا محمد اه ابقا كلم هدي
انا: لا هنام سلام
نمت الساعه 10 اول مره انام بدري بصحي علي صوت ضرب نار جامد في وبمسك السلاح بتاعي وبنزل علي السلم والحراسه بتجري عليا وبتقولي كان في حد بيهم علي الفيلا بس خلاص ياباشا
وبخرج اشفهم لقيتم كتير وكله مرمي علي الارض
كلمو الشرطه تيجي
حاضر يا فندم
الشرطه جت وكام سؤال والاخبار انتشرت علي الاخبار
محاولة قتل رجل الاعمال محمد عبد المقصود
والدنيا مقلوبه عمي جه وعماتي وجدي ومرتاتي واخواتي وامي
جدي: انت بخير يا محمد فيك حاجه
امي : حصل اي يا محمدفي
عمي: من دول يا بني اللي عيزين يقتلك ده
انا يا جماعه انا بخير و****
نادين وهدي العيط اشتغل وبقولو عايز تسيبنا يا محمد
جدي: الحراسه هتزيد وتعاله يا محمد نخش المكتب
الحراسه هتزيد عليم وعايز اقبلك بعمك عليم
عمي مين ابن الچنيه
جدي : اه يا محمد لازم تعرفه متخفش ده طيب جدا
انا: هعرفه ازاي طيب هيجي ليك دلوقت هوه معايا دلوقت يا عارف يا عارف تعاله يا عارف دخل علي جدي وانا طبعا مش شايفه ولا سامع بيقول اي جدي اظهر نفسك يا عارف لابن اخوك عبد
عارف ظهر لي وكان طويل ووشه غريب جدا وعلي شكل انسان بس غليظ كده وبيقول لي ازيك يا ابن عبد
انا مش بتكلم جدي بيقول لي رد يا محمد متخفش
انا : كويس يا عمي
عارف: لا قولي يا عارف علطول يا محمد ومش عايزك تخاف نهائي انا عيني عليك من زمان انا عمك متخفش
انا: حاضر
جدي: انا هسبكم مع بعض
وانا: بقول لجدي لا بعيني استني
جدي متخفش يا محمد انا عايزك تتعرف عليه اكتر هو عارف عنك كل حاجه
ومشي جدي وعارف بيقولي انا عايزك تبقا قوي جدا يا محمد انتا داخل علي حاجات عايزه قلبك يكون ميت
انا : حاجات اي يا عارف اللي داخل عليها
عارف: هتعرف كل حاجه بس مش دلوقتي
المهم انا هكون معاك في ظلك ومحدش هيشفني غيرك او يسمعني غيرك
انا : تمام يا عارف بس عايز اعرف مين اللي كان عايز يموتني
عارف : فهيم خالك اللي انت كنت هتموت ابنه في اسوان
انا: عارف انا عايزك تعرف اللي قدامي بيفكر في اي وتقول لي
عارف : دي ساهله بس عايزك تعتبرني صحبك مش عمك ومتخفش مني
انا: يا عم خلاص بقا
عارف: قوم يلا اطلع للناس البره دي اصل جالي صداع ?
انا: عفريت لذيذ اهو?
وخارجت جدي ضحك لي وبيقول اشطا يا ابن عبد
انا : طلعت من المكتب و اتغدينا كلنا وخلصنا طلعت الجنينه وبنادي علي رفعت كبير الحرس وخد الورقه دي ومنفذ اللي فيها
رفعت: خد الورقه وراح المكان اللي باعته ليه جاب ابو الواد اللي ضربته وكان عايز يموتني وجم داخل عليا فهيم ابو الواد وانا بقوله اهلا ي خال اخبارك اي كنت عايز تموت ابن اختك وضربته في راسه
فهيم: ابن اختي مين انا معنديش غير اخت وماتت خلاص
انا: طب واختك نهله مش اختك بردك معتش عارف يتكلم نهائي ضربته قلم في التاني وقع تحت رجلي امي جت بتقولي في اي وبتشوف مين معايه امي اه فهيم اخويا انت بتعمل اي في خالك يا واطي
انا : واطي يا فاجره اخوكي كان عايز يموتني يا مامي ي حلوه عشان ضربة ابنه كان جاي يضربني في اسوان وباعت لي ناس يضربوني ويموتوني يا مامي برا بدل ما اجيبك جنبه وقولت لرفعت حات بناته الاتنين
مريم 23 سنه طيزها كبيره طولها 160سم جسمها شبه مريام فارس
كيان: 30 سنه ودي بقا شبه اين عامر بالضبط طولها166 سم جسمها متقسم وفاجر
عايزهم بس في الفيلا التانيه وحات العرص ده معاهم بردك
انا لبست ونزلت علي الساحل في الفيلا التانيه وجابوه معاهم وبقوله دول عيالك ي uncle رفعت نادي علي فهد وغالي عشان في حفله حلوه علي البنتين دول وقاعد علي كرسي وبتفرج عليهم ورفعت بيقلعهم ملط وانا مستني فهد وغالي عشان الحفله وداخلو علي البنات زي الوحوش انا سيبو مريم دي لي وابوهم هيموت عليهم
راحو لكيان الاتنين فهد وغالي فشخوها جامد من طيزها وكسها
وبقول حاتو مريم لي وبطلع زبي من البنطلون وجبت البت وخليتها تبلع زبي مص وهي مش عارف وبقيت بضرب فيها جامد بلقلم وهي بتعيط وخليتها تمص في زبي ساعه واخنق فيها بزبي ابوها سيبها وانا اعمل اللي انت عايزه طيب هتكتب شركات الاستيراد والتصدير اللي عندك كلها بإسمي ده تأديب ليك بس
خالي : حاضر
انا: يارفعت حات الورق وخليه يوقع علسه وقمت ماسك البت ضارب زبي في كسها فهيم لا لا وبيعيط واهس خايفه اني اقتلها ووساكته وبتعيط بس وانا دقيقه ولقيت ددمم علي زبي قومت قايم ورايح ماسح ددمم بنته فيه ومسحت زبي ومشيت رفعت خلص علي فهيم وعياله او اقولك خلص عليه بس وسيب البنتين ملط في الفيلا كده
رفعت : حاضر ي محمد بيه وانا وببص علي فهيم واضرب بالنار وعياله بيعيطوو
انا خت العربيه وحارس واحد بس وبسوق انا وبقول لنفسي انا اي اللي وصلني لكده ده خالك يا محمد وعياله
دماغي ياعم ده كان عايز يموتك انت الاول عشان ابنه عنده شوية كسور بس
نفسي: متسبش حقك يا محمد ده الصح اللي انت عاملته
عارف : جه انت ارتحت يا محمد كده يعني
انا : اه يا عارف مرتاح كده عارف انت حر يا محمد طب بقولك اي ابوك مات في المستشفي في اسوان
انا: انت بتقول اي
عارف: ابوك مات في المستشفي وكان عايزك
انا: واقف جامد وصالب نفسي كده ومش باين اي زعل عليا لان انا كنت بحبه جدا بس مش بفتكر اي حاجه حلوه منه نهائي وانا بتقطع من جوا علي ابويا وبعيط من جوايا
انا : هما فين يا عارف دلوقت
عارف : عمك عز بيخلص الورق وهيجي علي هنا
جدي بيكلمني انت فين يا محمد ابوك مات
انا: جاي ي جدي سلام ونزلت عندي علي القصر
محمود كلمني وبيقولي البقاء *** يا محمد انت فين
انا: البقاء *** تعاله عايزك عندي بالڤيلا محمود وصل
محمود عايز نعي بجميع الصفحات الاخباريه وجميع القنوات التلفزيونيه والدفنه بكرا والعزا بدبعد بكرا
محمود : حاضر يا محمد
انا: بكلم عمي وبقوله انا جايلك
عمي : لا المساعد بتاعي بيخلص الاوراق وجاي وانا عند جدك بالبيت وقت تيجي
انا: ماشي
وداخلت الڤيلا واخواتي وامي وعماتي وكل القرايب قاعدين وبيعيطو وانا واقف زي الجبل بس بحس اني مكسور مش عارف ليه وداخل المكتب وبفكر علي اللي هيحصل بعد موت ابويا امي داخلت عليا وبتعيط وبتقولي محمد ابوك كان بيحبك اوي اوي ومحبش حد غيرك وانا عامل نفسي مش سامع امي نهائي وافتكرت كريمة اختي وبدمع
انا : لوسمحت اطلعي برا المكتب
وبكلم محمود ها عملت اي
محمود: كل حاجه جاهزه يا محمد تمام
عارف : محمد انا عايزك تستحمل اللي جاي
انا : اي اللي جاي يا عارف هتعرف كل حاجه مش دلوقت
داخل اريح بالغرفه الفون رن عمي عز انا داخل عليك القصر
انا: نازل قدام باب القصر وعمي داخل عليا بالاسعاف
والكل واقف قدام القصر قولت للحراسه نزلو الجثمان
وداخل القصر والكل في عيط وقولت للكل مش عايز صوت نهائي وداخل المكتب انا والجثمان بس وقولت للكل يطلع برا وقاعد قدام ابويا وببص عليه اوي وبعيط وببوسه عمي دخل محمد اجمد كدا انت راجل كده وكبير العيله يا محمد
انا: ده مهما كان ابويا يا عز واخدني وطلعت برا دلوقت عايزك تطلع تنام دلوقت عشان الجنازه بكرا
انا: تمام وطلعت غرفة نادين ونمت في حضنها لحد الصبح
واتحركنا علي جامع بـ 6 اكتوبر والجنازه كانت كبيره جدا حضرها فنانين واعضاء مجلس شعب ورتب بالجيش والشرطه وشخصيات المجتمع وخلصنا الجنازه في ساعتين وخلصنا و طلعنا علي القصر انا وعمي دلوقتي ي محمد هتعمل اي في شركات ابوك والمصانع
انا: هشوف يا عمي وجالي فون بيقولي البقاء *** يا محمد شوف الفيديو اللي جالك علي الايميل بتاعك وشوفت (م) حمايا (م) اللي انا مموته ?
ياتري اي اللي هيحصل في الاحداث القادمه لان محدش هيتوقعها نهائي?
وكده الجزء ده خلص ي شباب عايز اعرف رايكم اكمل علي نفس النظام في الاجزاء الجايه ولا اغير ولو لقيت دعم منكم هنزل الباقي واسف علي التاخير لاني بالمستشفي عامل حادث بإطاليا سلام
بشكر كل اللي بيدعمني شكرا ليكم
جزء جديد من سلسلة روقان الي النهايه
جزء روقان?
الجزء ده هيكون مختلف خالص
من اعلي القمه الي اسفل القاع
الجزء السادس
كنت في مكان بعيد في مستشفي ما في احد محافظات القاهره مستشفي عام
فتحت عيني وكان عندي صداع شديد جدا وبقول انا فين ومش قادر اتكلم
الدكتور جه قعد يهدي في ويقولي اهدي انت لسه فايق
وبيدي لي حقنه
انا: حصل اي ومفيش حد معايه نهائي
الدكتور : انت كنت جاي مضروب ضرب جامد وكنت بتموت بس دخلت في غيبوبه ولسه فايق اهوو الحمد****
انا: عندي صداع جامد اوي يا دكتور
الدكتور: انت اسمك اي طيب
انا: بفتكر والصداع بيزيد جدا مش فاكر يا دكتور
دكتور: طب انت منين
انا: مش عارف والصداع بيموتني
دخل علينا ضابط وبيقول للدكتور ممكن نتكلم معاه يا دكتور
الدكتور : لا لسه فايق دلوقت وصعب تتكلم معاه لان في اشتباه فقدان ذاكره
الضابط: تمام يادكتور هاجي بكرا نتكلم معاه
الدكتور: ارتاح حضرتك دلوقت ومتفكرش في حاجه لان ده هيسبب ليك صداع دلوقت
انا: هوه انا عندي اي يادكتور مش قادر احرك جسمي
الدكتور: شوية كسور في الساق والكتف وكنت مضروب علي دماغك بس دلوقت تمام
انا: نمت مره واحده كده من المهدء والادويه اللي كنت بخدها
الحوار بين شخص والدكتور ?
الشخص: عامل اي يادكتور دلوقت
الدكتور : هوه كويس دلوقت بس عنده فقدان في الذاكره
الشخص: يعني مش هيفتكر اي حاجه دلوقت
الدكتور: مع التدريج هيفتكر يا حاج ده انت كويس انك جبته لينا لان كان بيموت
الشخص: الحمد**** ان **** يقومه بالسلامه
انا عايز ادخل ليه يا دكتور خش بس متتاخرش عنده
انا صحيت لقيت راجل عجوز قاعد جنبي
انا: انت مين
العجوز انا عمك فتحي اللي لقيتك وجبتك علي المستشفي
انا: يعني انت اللي جبتني هنا شكرا ليك يا حاج
فتحي: اه يا بني انت زي ابني والحمدلله انك بقيت كويس
انا: انت لقتني من امته يا حاج
فتحي: من شهر بالضبط وكل يوم كنت باجي اشوفك واطمن عليك
انا: **** يخليك يا حاج هوه انا مليش عيله ولا اب ولا ام
فتحي: محدش جه سال عليك ي بني نهائي انت كنت مرمي في حته مقطوعه وانا مروح بيتي شوفتك وجبتك المستشفي
انا: شكرا يا حاج
الدكتور : جه ازي حضرتك دلوقت اسبوع وهتخرج
انا: اخرج اروح فين لا سبوني لما حد يجي يسأل عليا انا معرفش حد ومش فاكر حاجه
فتحي: متخفش يا بني انت هتيجي تعيش معايا لحد ما نشوف انت منين وابن مين
انا : ي حاج كده هتقل عليك بس انا اللي عايزه من حضرتك تشوف لي شغل اشتغل بعد ما افك الجبس ده ومكان انام فيه بس
الحاج : مش عايزك تفكر في حاجه بس يا بني
الاسبوع عدي وطلعت من المستشفي مع الحاج فتحي علي بيته
كان عماره مكنونه من 8 ادوار
فتحي : اتفضل ي بني تعاله داخلت شقته
هوه كان سنه65 سنه بس مش باين عليه مراته امينه 58 سنه ست محترمه جدا عنده اولاد ريم واسماء عمار
ريم 27 سنه 166سم رفيعه جدا ومعها هندسه و متجوزه
اسماء 19 سنه لسه بتدرس تجاره انجلش دي بقا جسمها متقسم جدا وعندها نمش في الوجه وبيضه جدا
عمار 20 سنه في هندسه خاصه
انا: دخلت مع فتحي اقعد ي بني هنا وكانت الشقه بتاعته كويسه جدا ومودرن وقاعد مراته جت تسام عليا ازيك ي بني ازي صحتك ي بني
انا: الحمد****
اسماء جت السلام عليكم ازي حضرتك واخبار صحتك اي
انا : الحمد****
وفتحي بيتكلم معايه وبيقولي انا هعلن عنك في كل الاخبار وعلي النت
انا: ماشي اللي حضرتك تشوفه
فتحي: او اقولك بلاش اعلن عنك دلوقت عشان لو حد عايز يقتلك احنا منعرفش انت مين اصلا
انا: اللي تشوفه يا حاج
فتحي : انا هسميك السيد يا بني وهتسكن في الدور 5
انا: مش عايز اتقل عليك يا حاج ونبي انا بس شوف لي شغل وانا هتصرف
فتحي: ارتاح بس وفك جبس بتاع ايدك الشمال الاول ونشوف موضوع الشغل ده بعدين وفطار وغدا وعشا عندي هنا انت زي ابني يا سيد
اه وهخلي عمار ابني يشتري ليك لبس
انا: كده كتير ي حاج اوي و**** بتقل عليك
فتحي: انا قولت اي مش عايز اسمع منك الكلام ده
ويلا عشان نتغدي مع بعض يا سيد
انا: جالي صداع جامد ودوخت منه ووقعت علي الانتريه ونمت
فوقت كنت في غرفه ومفيش حد في الغرفه نهائي ودخل عليا عمار ابنهم ازيك يا سيد انا عمار ابن الحاج فتحي
انا: اهلا يا عمار اي حصل طيب عشان انام هنا
عمار: انت صدعت بس ودوخت وابويا تقلك هنا في غرفتي
انا: اه تمام
عمار : ثواني الغدا هجيبه ليك هنا
انا: لالا هتغدي معاكو
عمار : ي بني مش هتقدر
انا: لالا هقدر
وطلعنا بره الاكل جهز واتغدينا وخلصنا غدا وقاعدين مع بعض
الحاج: فتحي تعاله يا بني اما اوريك الشقه اللي هتنام فيها وطلعنا كانت شقه كويسه
وعمار معنانا وبيقولي اعتبرني اخوك والمغرب اذن وبيقولي تعاله نصلي يا سيد
انا: تعبان ومكسر يا عمار انزل انت والحاج وانا هنام
عمار: لا تعاله بس وانا مش عارف اتوضي من الجبس وكده عمار بيسند في وبيغسل لي ايدي المكسوره
وخلصنا وضوء وصلينا بالشقه وانا حسيت براحه كبيره بعد ما صليت وعدي اسبوعين وانا قاعد بالشقه بين الغدا والفطار وعشا ونوم فكيت الجبس وقولت للحاج فتحي عايز اشتغل يا حاج شوف لي شغل
فتحي : شغلك عندي يا سيد انا فاتح معرض اجهزه كهربيه
انت بتعرف في الحسابات
انا: مش عارف الصراحه بعرف ولا اي
فتحي: هعلمك شغل الحسابات ونزلت وركبت معاه العربيه بتاعته اخل علي المعرض وكان زحمه جدا وكله عمال وزباين
انا داخلت وقاعد علي كرسي وفتحي بيتكلم مع مدير الحسابات وبيقوله السيد هيكون معانا بالحسابات وشهر تدريب انا اللي هعلمه يا حمدي ومرتبه هيكون4500
والراتب ده كان الوقت ده عظمه
وانا في يوم في التاني بتعلم وبستجيب جدا
ومره وحده جه لي صداع جامد وبحاول اداري عشان الحاج ميشفنيش وانا تعبان
بس الحاج شفني
الحاج : مالك سيد خير
انا: مفيش يا حاج حاجه وبتوجع من الصداع
الحاج: تعاله اما نروح يا سيد
انا: لا يا حاج انا بقالي اسبوعين بس والشغل كتير
الحاج: يلا بينا نطلع علي البيت
وطلعت علي البيت ووتعبت بالاسانسير قالي تعاله نخش عندي وانا دايخ
انا: مريح علي الانتريه ودايخ جامد
الحاج: بيكلم الدكتور وجه لي
وقال لازم يحصل كده لان هوه بيحاول يفتكر لازم دماغه تعمل كده انا هكتب له العلاج ده ومنشط للذاكره
الحاج: تمام يا دكتور اتفضل
الحاجه: ارتاح يا سيد هنا وانا مش مركز خالص
انا : عايز مايه اشرب
اسماء راحت تجيب المايه وجت وبشرب
الحاج : ارتاح يا سيد هنا النهارده في الغرفه دي
انا: بنام اسماء جايه تاخد الكبايه وبقول ليها عايز الرمود التكيف جبته لي وانا شكرتها ونمت
انا بحلم با احلام غريبه ناس انا عرفهم بس مش فاكر اسميهم ولا هما مين دول بس حاسس اني اعرفهم نمت 3 ساعات اسماء جت تصحيني عشان الغدا كنا المغرب
وبقول ليها حاضر جاي اهو هو عمار فين
اسماء : لسه بالكليه
انا: انتي اخبارك اي بالكليه
اسماء : كويسه وبطلع الاول
اسماء بتتكلم معايه كان اخوها لان بقالي شهريين بالبيت
انا: طب اتجدعني يا اسماء
وبخرج برا عشان اتغدا وفتحي بيقول لمراته شوفتي سيد بيتعلم بسرعه ازاي في الشغل وبقا حلو
الحاجه: السيد واضح عليه ان شاطر
انا: **** يخليكي شكرا ياح انا هنزل المعرض بقيت كويس اهو
الحاج: لا ريح النهارده بقا يا سيد وانزل بكرا
انا: لا يا حاج الشغل كتير اوي **** يبارك
الحاج: خلاص ماشي بس لو تعبت تعاله ارتاح
انا: حاضر
ونزلت المعرض وداخلت وقاعد علي المكتب بتاعي وبخلص حسابات وورق
جه حمدي المحاسب انت بتعمل اي سيد
انا: بخلص شغلي
حمدي هوه ده اختصاصك
انا: اه
حمدي: لا مش اختصاصك قوم شوف الزباين دي
انا: مش شغلي ده
حمدي: وانا بقولك قوم شوفهم
انا: نكلم الحاج ونشوف انا شغلي اي
حمدي: لا خلاص انا بهزر معاك
انا: بشوف الحسابات ومش معبره والحسابات كتير و فيها غلط وقاعد لحد ما نقفل المعرض
واخت االشغل معايا البيت عشان اظبط الدنيا فيه طالع الشقه عمار قابلني وانا طالع اخبارك يا عمار
عمار : سيد حبي اخبارك اي وصحتك عامله اي
انا : الحمد**** احنا هنفضل نتاخر كده 12 وبضحك
عمار: خلاص يا سيكوو بقا
انا: ماشي ي برنس وطلعت الشقه عندي عملت شاي وبشتغل في الدفاتر اللي معايه للصبح اكتشفت ان في غلط في 140 الف جنيه مش موجودين بالدفاتر دول
نزلت الصبح علي الفطار وسلمت عليهم وبقول للحاج فتحي عيزك لوسمحت قالي تعاله افطر الاول
انا: لوسمحت يا حاج دقيقه لا مش هينفع ودخلنا المكتب وشرحت له كل حاجه
فتحي: اه يا حمدي يا حرامي هسجنك اصبر عليا
انا،: انت عايز راي يا حاج مشيه بس لكن سجن لا
فتحي: انت شايف كده يا سيد
انا: اه
فتحي: بقولك اي تعاله نفطر بس وننزل مع بعض المعرض
طلعت معاه وفطرنا ونزلنا المعرض والحاج رفد حمدي وواجه بالاوراق طبعا معرفش يتكلم نهائي وفعد يعيط للحاج وبردك مشي
فتحي: انت بتتعلم الشغل علطول يا سيد وانت دلوقت هتبقا المحاسب المالي للمعرض
انا: **** يخليك يا حاج تسلم ده كفايه اللي انت عامله معايا
الحاج: مش عايزك تقول كده ده انت ابني
الفون بتاعي رن وكان عمار ابن فتحي
انا: اللو يا عمار
عمار : لو انت جنب ابويا اطلع برا او كلمني بعيد عنه
انا: طلعت برا وبقول اللو كده سامع عايز اي ي بني انا مش جنب ابوك اهو ترغي
عمار: انا في مصيبه يا سيد ومش عارف اعمل اي
انا : مصيبة اي طيب قول
عمار: عايز اقبلك مش هينفع في الفون قابلني في اي حته تعاله البيت وانا هقبلك في شقتك
انا: ماشي جاي وخلصت المكالمه وقولت للحاج انا نسيت حاجه بالبيت هجبها واجي
ومشيت وطلعت علي البيت
انا قبلت عمار خير يا بني ارغي
عمار: انا غلط يا سيد ومش عارف اعمل اي
غلط ازاي يعني
عمار: نمت مع ينت والبنت حامل دلوقت
انا: انت بتقولي اي يلا
عمار : اه و**** اللي حصل كده
انا: مين دي يا بني
عمار : اخت صاحبة اختي اسماء
انا: ازاي كده يعني انت لسه صغير وابوك رجل محترم يا غبي
عمار: اللي حصل بقا يا سيد ونبي ساعدني
انا : مش عارف يلا عشان راجع المعرض
روحت المعرض للحاج واشتغلت ونزل بضاعه وجرتها بالمصروفات
فتحي: يلا يا سيد عشان نتغدا
انا: حاضر يا حاج ثواني هخلص اهوو
روحنا وداخلنا البيت وقاعد في الارج لقيت اسماء وصلت من الكليه
انا: لوسمحت يا اسماء عايزك
اسماء: حاضر يا سيد هغير بس واجيلك
انا: ماشي
فتحي : جه وقال سيد في حاجه انا كنت عايزك في حاج
انا: اتفضل يا حاج
فتحي: دلوقت انت معايا بقالك 3 شهور وبتخاف علي شغلي وعلي اهل بيتي كمان بس في حاجه دلوقت
انا: اتفضل يا حاج
فتحي: عايزك تتجوز ومتقولش لا انا متكفل بكل حاجه انت ابني يا سيد وهتتجوز كمان في الشقه اللي انت فيها
انا:تسلم يا حاج انا عايز ادور علي اهلي لان انا بتخيل حاجات حصلت لي وبحاول افتكرها يا حاج انت عملت معايا جميل وانا بحاول ارده ليك
فتحي: عايز تمشي وتسبني يا سيد ده انا معتبرك ابني
انا : عارف يا حاج فتحي بس كفايه عليك كده انا كنت عايزك في حاجه يا حاج بس عايزك تسمع مني بكل هدوء
فتحي: خير يا بني
دلوقت ابنك عمار غلط مع واحده وهي حامل دلوقت وعايزين حل بس عشان خاطري اهدا يا حاج
فتحي : انت بتقول اي ابني عمار ازاي وامته ومين دي
انا: اخت صاحبة اسماء بس اهدي كده في الاول
عايزين نلم الموضوع كده
فتحي: ولا يا عماااااار انت يلا
عمار جه جري علطول وخايف ايوه يا حاج
اي اللي انت عاملته ده يا سافل وقايم يضرب في
انا: يا حاج اهدي ومسكته قبل مايضربه اهدي بس كل مشكله وليها حل ده ابنك وفي فترة شباب زقني
قال يا سيد ده عيل مترباش وسافل كمان
انا : اهدي بس دلوقت اللي حصل حصل احنت نجوزهم
وباقصي سرعه كمان
فتحي: ده لسه عيل هيصرف عليها منين وازاي طيب
انا: البركه فيك يا حاج
اقعد كده يا عمار دلوقت احنا هنجوزهم وخلاص ولا انت عندك راي تاني يا عمار
فتحي : راي مين يا سيد ده واد غبي هيتجوزها غصب عنه
عمار : اللي انتو عايزينه حاضر
انا: مش هنتغدا بقا ولا اي ده انا شامم الريحه فظيعه ??
فتحي: يلا يا سيد عشان تلحق تروح المشوار ده
انا: ماشي بس مشوار اي
فتحي: المشوار اللي قايلك عليه
انا: اه افتكرت ماشي
و بنتغدا
البواب كلم فتحي ي حاج في حد عايزك
فتحي : مين ده
البواب: بيقولي مش هايعرفني
طيب داخله المكتب اللي تحت وانا نص ساعه وهنزل له
الشاب اللي مع البواب لا هقبله دلوقت حالا
ونزل كمية جاردات كتيره وطلعو علي العماره للحاج فتحي
وكانت المفاجئه نتقابل الجزء السابع
الجزء ده انا عارف انه صغير بس انا بالمستشفي عامل حادثه
اخباركم اي يا احلي شباب بصراحه انا شوفت كومنتات كتير جدا وجميله وناس بتكلمني علي البرايڤت بتطمن عليا وانا سعيد جدا بيها وبيكم??
انا شوفت الحب من ناس كتير جدا مشفتهمش من حد قريب مني فعلا بشكركم كلكم
انا شوفت اسبوعين بعد الحادث اللي اتعرضت ليه كان اصعب ايام حياتي انا بكتب بعد الافاقه علطول من العمليه مع ان Dr محظرني اني مفتكرش حاجه نهائي لان هتعب
بس لازم اكمل وعايز اعرف رايكم بالجزء ده بالذات
الجزء ده 60٪ احداث حقيقيه 40٪ اضافات الكاتب
الجزء السابع
وقفنا الجزء اللي فات دخول شخص مع البودي جاردات العماره بتاع الحاج فتحي وكانت المفاجئه
الحاج فتحي قام وفتح الباب
.............
الحوار بين الشخص والحاج فتحي
.............
فتحي: انت مين وازاي البواب يطلعك لحد هنا
الشخص : اسف للازعاج انا عايز اقابل الشخص الشاب اللي هنا
فتحي: شخص مين وانت مين وعايز اي بالضبط
الشخص: انا قولت عايز اللي هنا اللي انت مقعده معاك
فتحي: مفيش حد هنا غير عيلتي وبس ولو سمحت اتفضل بدل ما ابلغ البوليس
الشخص : يا حاج انا مش عايز اسبب مشاكل نهائي
فتحي : لا اتفضل امشي بهدوء
الحوار بيني وبين الشخص
الشخص : دخل مع البودي جاردات وكنا قاعدين كلنا نتغداا
شافني وقام وخدني بالحضن وبيعيط
انا: انت مين حضرتك
الشخص: انت مش عارفني وبيدمع
انا: لا حضرتك انت مين وعايز اي بالضبط
فتحي: دخل وجاب مسدس
انا: اهدي يا حاج فتحي بس وهنعرف كل حاجه دلوقت
الشخص : انا محمود صحبك وعشرة عمرك يا محمد ي حبيبي
انا: محمود مين وصحبي اي ومحمد مين انا سيد حضرتك
محمود: بيدمع وبيقولي للدرجه دي حصل ليك كل ده وانا بعيد عنك
انا: انت صحبي يعني وتعرف عيلتي مين حضرتك وهوب وسمعت ضرب نار ووجع بكتفي ووقعت
محمود : بسرعه علي المستشفي بسرعه
فتحي: جه يجري عليا هوه وبنته بسرعه وبنته اخدتني في حضنها وانا استغربت جدا انها عملت كده قصاد ابوها وجسمي بقا ساقع مره واحده واغمي عليا
وروحنا علي المستشفي جري وانا بفوق كنت في مستشفي نضيفه جدا وراقيه ومفيش حد معايه غير محمود بس وقاعد جنبي
انا : حصل اي وعندي صداع جامد وبفتكر حاجات بسيطه زي خيالات كده
محمود: محمد صحبي واخويا وحبيبي اخبارك اي يا حبيبي انت كويس وبيدمع
انا: انت مين اه تعبان
محمود: دكتور بسرعه وبيجري
Dr : وصل اهدي حضرتك هوه كويس دلوقت بعد ما خرجنا الطلقه من كتفه بس هوه عنده صداع مؤقت لان عنده فقدان مؤقت للذاكره كل ما يفتكر حاجه حتي لو بسيطه هيجي له صداع جامد
محمود : والحل يا دكتور هنكتب له ادويه تساعد العقل علي العوده بس من غير الم حمدالاه علي السلامه يا محمد بيه
انا: يعني اي هفضل كده
Dr: حضرتك لا هنبداء مرحلة العلاج من دلوقت انت كان جسمك منهك يا فندم
انا : ا. محمود يعني انت صحبي وانا اي اللي يخليني اتأكد انك صحبي
محمود : بيطلع الفون وبيوريني صور كتير وبيضحك وبيحكي لي كل صوره لحد ما وصل لصوره انا وتلت بنات وهوه
انا: مين دول وفي خيالات قدامي
محمود : انت اسمك محمد عبد المقصود ملياردير وليك شركات في كل مكان بالعالم يا حبيبي ومتجوز اتنين يا حبي ومرتاتك حوامل ي محمد وانت من عيلة عبد المقصود وعندك اخوات بنات وام وبيحكي لي كل حاجه
وانا الصداع ماسك في بوجع رهيب
انا: يعني انا لي عيله واصحاب ااهو امال اي اللي حصل معايا كده
محمود : هقولك علي كل حاجه يا محمد بس اهدي دلوقت ده انا ما صدقت لقيتك يا حبيبي
انا: اوعا تكون عملت حاجه في الحاج فتحي ي محمود
محمود: هوه تحت الحراصه يا محمد في بيته ومعملتش معاه اي حاجه
انا : الراجل ده وقف جنبي وهوه اللي انقذني وانا مرمي في الارض وبطلع في الروح الراجل ده دخلني بيته وخلاني واحد منه الراجل ده شغلني معاه وكان بيعتبرني ابنه مع اني غريب عنه الراجل ده كان بيعملني اني ابنه ومراته نفس الكلام
محمود: حاضر يا حبيبي انا عارف كل ده اصلا انا لما عرفت انك في المكان ده عرفت عنه كل حاجه ي حبي
انا: عايز اعرف كل حاجه عني يا محمود ساعدني بس اني ارجع للذاكره
محمود: من غير ما تقول يا محمد انت اخويا اللي مجبتوش امي
انا هسيبك ترتاح بس دلوقت وانا جنبك اهو بالغرفه التانيه
محمود خرج وقال للحراسه لوشوفت واحد اتحرك من المكان ده هخلص عليكم كلكم
الحراسه: حاضر يا فندم
انا: عايز انام ومش عارف انام نهائي من الصداع اللي موجود بدماغي
ونايم علي السرير بحاول انام مش عارف انا نمت ولا لا
دخل عليا واحده انا حاسس ان انا عارفها كويس جدا بس مش فاكرها بردك
داخلت حضنتني وانا مش عارف مين دي
البنت: نستني يا محمد خالص ومعتش بتسأل في ولا تعبرني ونسيت انك حبيبي وابني واخويا
انا: و**** العظيم انا مش فاكر انا مين اصلا
البنت: وحشتني يا حبيبي انا كريمة اختك وبتضحك
انا: كريمة مين انا بسمع الاسم وقلبي اتحرك من مكانه مش عارف ليه وجالي صداع جامد وقعت علي الارض من الصداع
كريمة وجت تقعد جنبي علي الارض واخدتني في حضني وتقولي كده نسيت اختك يا محمد اختك
حببتك وبتحضن في جامد جدا ومره واحد قامت حاطه اديها علي راسي
انا: مره واحده بقول كريمة حببتي وحضنتها وببوس فيها كتير وبقول ليها وحشاني يا روحي وبعيط مشيتي وسبتيني ليه يا قلبي
كريمة : امر *** يا حبيبي ملناش فيه حاجه يا حبيبي
كريمة : انا عارفه انك انت قوي وهترجع اقوي من الاول يا حبيبي بس عايزاك تاخد بالك من نفسك جدا وتقرب من **** يا حبيبي جدا
ورايح امسكها واقول ليها اللي في نفسي لقيتني في الغرفه مفتح عيني وبدمع بس
انا: كريمة انتي فين وعندي صداع هيموتني فعلا
وبزعق في الغرفه وصل لي عندي الدكتور ومحمود كمان
والدكتور بيهدي في وبيقولي اهدي يا محمد بيه وبيديني حقنه
محمود : هوه هيفضل كده يا دكتور
دكتور: كل ما يفتكر حاجه هيفضل كده بس احنا هنمشي
بالمسكن لمدة شهر وبس
محمود : تمام يا دكتور
انا: محمود تعاله عارفني كل حاجه كده
محمود : حاضر يا محمد بس ارتاح دلوقت
انا : كده كده مش برتاح تعاله بس انا كريمة جات لي
محمود : اي ده انت افتكرت ولا اي ومبسوط جدا
انا: لا ياعم انا افتكرت حاجات بسيطه تعاله بس ساعدني
محمود : حاضر
انا: بقولك اي انا عايز اعرف مين اللي خلاني كده وعايز اعرف انت وصلت لي ازاي
محمود: حاضر
فلاش باك علي حديث محمود
انا: كنت معاك بالقصر انا وانت وعمك وبعد جنازة والدك
عز: دلوقت يا محمد ابوك مات هتعمل اي بالشركات والمصانع
انا: و**** يا عمي كل حاجه هتفضل شغاله ومفيش حاجه هتتغير باذن ****
عز: لو عايز اي مساعده انا معاك علطول يا حبيبي
انا: طبعا يا عمي لو احتاجة حاجه هقول لحضرتك
عز: انا طبعا مليش الحق اني اقولك هتعمل اي يا محمد بس عايز اطمن بس
انا: متقولش كده يا عمي انت في مقام والدي
المهم يا جماعه عايزين بس العزا بكرا يكون حاجه كبيره جدا لان انتو شفتو الدفنه كانت ازاي
عمي: احنا عيلة عبد المقصود طول عمرنا كبار يا حبيبي
**** يرحم ابوك ويغفر له
انا جالي مكالمه وحد بيقولي البقاء ***
مين : حبيبك (م)
انا هي ناقصه هزار في الوقت ده وقفلت وجالي رساله علي الايميل بفيديو لــ (م)
انا: بضحك وبقول انا بحب اللعب ده وبضحك علي (م) الميت
محمود : في اي مالك مفيش
عز: خير يا محمد حصل اي
انا: مفيش حاجه محمود الطباخين شغالين ولا الدنيا اي
محمود : مش عايزك تقلق نهائي كل حاجه تمام يا غالي
انا: تعاله عايز اروح الشركه دلوقت
محمود : ماشي يلا وروحنا و داخلنا الشركه والكل وقف وعزاك في والدك
السكرتيره روان البقاء *** يا محمد بيه
انا: تعالي ياروان اعملي مساچ لي
وبتكلم مع محمود دخل علينا سامي عبد المفتاح مدير امن الشركات
انا: في حاجه يا سامي
سامي: محمد بيه انا عايزك في حاجه وعارف ان ده مش وقته في الظروف دي
انا: اتفضل اتكلم
سامي: دلوقت انا عرفت إن هيحصل هجوم علي شركات والد حضرتك
انا: انت بتقول اي اعمل كل اللي انت عايزه في شركاتي كلها بشركات والدي عايز جيش حراسه علي كل حاجه
سامي: حاضر يا فندم مش عايزك يكون عند حضرتك قلق نهائي
انا: عايزك تعرف مين اللي هيعمل كده يا سامي وبسرعه
سامي: حاضر يا فندم
انا: كده اللعب احلو اوي
محمود: انت بتكلم مين يا محمد سامي خرج مين عارف ده
انا: مفيش يا محمود اندمجت بس
وقولت انا نازل رايح مشوار يا محمود
وانت نزلت وبعد كده قولت للحراسه اللي معاك انا همشي لوحدي وبعد كده انت اختفيت نهائي يوم اتنين تلاته اربعه
وانا قالب الدنيا عليك والبيت عندك مفيش نوم مرتاتك واخواتك وامك
وعمك عز قالب الدنيا بردك ومره واحده جه وقال محمود صحبك مات وبيعيط
انا بتقول اي انت هتستهبل ولا اي ولا هنشتغل بعض
ومرتاتك وقعو من الصدمه وداخلو المستشفي من الصدمه وامك كمان في غيبوبه
انا لعمك انت عرفت منين وبعيط
عز: حد كلمني وعرفت وملوش اثر نهائي يا محمود
مش عارفين ادفن ولا في النيل ولا في البحر ولا فين
لحد ما عرفت اخلع من عمك من غير ما ياخد باله وادخلت الغرفه اللي انت قايل لي عليها ممتخلهاش الا لما اختفي
وداخلت لقيت اجهزه كتير وشاشات كتير كمان وكل جزء مكتوب عليه اسم واتنين قاعدين علي الاجهزه دي
اول ما داخلت رفعو السلاح في وشي علطول وبيقولو لي انت مين وداخلت هنا ازاي
انا: محمود صاحب محمد بيه
ارجاله : اه تمام هوه كان قايل لي ان لوحصل له حاجه انت هتيجي لينا
انا: عايز اعرف اي اللي حصل شوفتك وانت راكب عربيتك و وقفت في مكان معين فاضي في الصحرا
انا قولت للرجاله انا هروح المكان ده وعايزكم ترجعو كل المقربين من محمد حتي انا
وروحت مكان العربيه ولقيتها فاضيه وعليها اثار ددمم
واخت العربيه و الجارد خدها..
وراجع حزين وبعيط عليك..
ورجعت ليهم وقالو لي احنا عرفنا الشخص اللي كان مراقب محمد بيه
وطلع اللي كنت متوقع انه يكون هوه ابن خالك اللي انت موته
انا استنا يا محمود هوه انا قتلت خالي كمان..
محمود : اه قتلته عشان كان عايز يموتك يا بني
طب اخلص لان انت لكاك اوي ي بني هتفضل طول عمرك كده ???
اه وبيكمل استنا ازاي عرفت اني طول عمري كده انت افتكرت ولا اي ? وقان ناطط في حضني وبيضحك
انا حاسب بس كده عشان دراعي اه ?? غبي بردك لسه زي ما انت بردك ?
محمود : و**** ما مكمل يا عم بتقول عليا لكاك ماشي ?
انا مش عايزك تكمل ي حبي خلاص انا عرفت كل حاجه من اول ما قولت ابن خالك عايزك دلوقتي متقولش لحد اني عايش ولا اي شيئ
عايزك بس تعمل لي شوية حاجات انك تشتري ارض كبيره جدا وتعمل عليها مصنع ومعرض كبير جدا من الاجهزه الكهربائيه وتكتبهم باسم الحاج فتحي
محمود : حاضر يا محمد هتعمل اي مع ابن خالك ده
انا: اطلع بس من المستشفي دي ونشوف الحوار ده
المهم مش عايزك تعرف فتحي ان رجع لي الذاكره
محمود : ماشي حاضر
انا: اخبار الشغل اي
محمود : كل حاجه تمام الشغل كله ماشي حتي شركات ولدك برده شغاله انا بتابعها بردك ود
طيب عايز تشتري اكبر قدر من الاراضي الزراعيه
وتشتري 5000 تلاف راس مواشي لباني
وعايزك تقول لجدي اني عايزه بردك بس تقوله يا محمود بس واحده واحده هوه اصلا عامل اي دلوقت
من ساعت معرف انك موت وهوه شبه ميت
انا: يا حبيبي يا جدي
محمود: محمد انت عايزني اشتري كل ده ليه قولي عايز تعمل اي بس
انا: اسمع بس احنا هنشتغل في مجال الاغذيه
محمود: كفايه علينا يا محمد مجال المقاولات والبترول والادويه
انا : اسمع بس كلامي يا محمود اعمل اللي بقولك عليه
محمود : طيب حاضر انا هقوم اروح لجدك هوه قاعد عندك بالقصر اصلا
انا : تمام
محمود مشي وعارف وصل بالسلامه
حمد**** علي السلامه يا عارف ياه انت فين بقالك مده كده
عارف : عايزني اجيلك وانت مش عارف انت مين اصلا وارعبك
انا: لا طبعا يا عمي كده تمام اوي
عارف: مستعد للي جاي يا محمد وعلي اللي في دماغك
انا: انت عارف يا ي عمي ان طول عمري لوحدي وابويا وامي مش معايا اصلا وعارف كمان اني مش بخاف ولا بعتمد علي حد وانا داخل 24 سنه ومتجوز اتنين وواحداه حامل وواحده اكبر مني تقولي هقدر علي اللي جاي انا عديت علي حاجات كتير جدا ولسه اللي جاي اكتر
عارف: طول ما انا معاك مش عايزك تقلقك انت اصلا من اول ما وعيت علي الدنيا وانت في المستشفي يا بني
اه خلي بالك مراتك التانيه حامل في تؤام..
انا: مين هدي وبضحك ايوه كده انا بفرح جدا لما بسمع ان حد حامل من مرتاتي انا عايز اعمل ابراطوريه ?
جدي جه جري وحضني وانا مضروب وبتوجع جامد من كتفي محمد حبيبي كده تخضني عليك بس انا عارف عنك كل حاجه وكل اخبارك
انا: انت هتقولي امال شكلك تعبان ليه كده مالك يا جدي ولا لما عرفة اني موت ومش هرجع انا 80 روح يا جدي
جدي : انت هتشتغلني يلا ولا اي ده انا عارف اول واحد عن كل اللي حصلك ولا اجبلك عارف وام عارف ??
انا طبعا مجبتش سيره لحد نهائي بس صعبانين عليا اوي مرتاتك دول تعبانين من ساعت ما جه خبر موتك
انا: كل حاجه بمعاد ياجدي بس دلوقت مش عايز حد يعرف اني عايش نهائي لحد مخلص اللي في دماغي انا
يا جدي انا هخش في مجال الاغذيه يا جدي وهقلب الدنيا بيه
جدي: بتقول اي انا نمبر وان في السوف الاغذيه بس عشانك انت تبقا نمبر وان وانا التاني يا حبيبي خلاص تعاله خد الاراضي بتاعتي ومزارعي وشركاتي في الاغذيه
انا: لالا يا جدي **** يخليك لي يا جدي انا هعمل كل حاجه لوحدي وهبدأ من الاول
جدي: **** معاك وانا هكون معاك لو عايز حاجه
انا: تسلم يا جدي عارف
انا : اخبار امي اي يا جدي واخواتي
جدي : امك جنبك بالغرفه في غيبوبه من ساعت ماعرفة انك موت واخواتك كويسين بس في حاجه الورث يا محمد اختك الصغيره دي فظيعه بعد ما ابوك مات وهي عايزه الورث وانا قولت كلمتي ان الورث مش بيروح لبنات
انا: نعم بتقول وعملت نفسي مش سامع عن الورث عشان مش عايزه يتكلم علي الورث
انا: اي امي انت عارف يا جدي اني زعلان علي امي مع ان مشفتش منها حنان الام بس زعلان جدا عليها
انا : بنادي علي محمود يا محمود انت مقولتش ليه ان امي هنا تعبانه
محمود: انت تعبان يا محمد ومردتش اقولك هتتعب زياده
وقايم اشوفها جدي بيقولي محمد انت تعبان مش هينفع كده نهائي
انا: هشوفها يعني هشوفها يا جدي
محمود جه يسندني وبقوم لامي وبشوفها من ورا الازاز بتاع الغرفه وبدمع وماسك نفسي وعايز ادخل ليها ومش هينفع طبعا
محمود: تعاله بس ندخل غرفتك وروحت معاه وداخلنا الغرفه بتاعتي والدكتور جه ازيك يا عامل اي
جدي: ازيك ي بني اخبارك اي طمني علي محمد هوه بقا كويس يومين تلاته ويخرج
جدي طب تمام **** يبارك فيك ي بني
انا: محمود عايز تعمل اللي قولت عليها من بكرا
محمود : اعتبره حصل يا محمد
انا طلعت من المستشفي بعد 3 ايام وطبعا كتفي لسه هفكه بعد اسبوعين
انا طلعت علي شقتي القديمه فكرينها وكلمت محمود جالي وقالي دلوقت الاراضي اشتريتها والمزارع الابقار كمان والمصانع كمان عملتها مع الاراضي فاضل بس انت ادي اشارة البدء
انا: ابدأ يا محمود انت مشغل كام عامل في الارض والمصانع
محمود: داخلين في 8 الاف عامل يا محمد
انا: تمام انا عايز اعل جوده يا محمد مصانع محمد عبد المقصود ويبقا عليها اسمنا شركتنا الام وعايز كمان يكون في تامين علي العمال وراتب كويس وعايز مكافأة كويسه
كمان وعايز جوده عاليه كمان وتسويق يا محمود
محمود: انت مشغل عويل ولا اي ده شغلنا وانتا عرفني
انا: عارف يا حبيبي بس انا بحب ادي كل حاجه حقها كويس جدا وانت عارف كده لكن انت مش عويل ان اخويا و**** العظيم
محمود : وانت اكتر من صحبي يا محمد و**** العظيم
انا: عارف يا حبيبي
اه انت هيبقا معاك حراسه اكتر من الاول بكتير وهيكونو لزقين في طيزك ومش عايز كلام..
انا : لزقين في طيزي اي انت عيزني اقلب شاذ زيك ولا اي ??
محمود : تعرف عني كده بدل ما قوم وانيكك ي طيز انت المهم شركة المقاولات في حد كلمنا من الشرطه وعايز يقبلك
انا: ليه عملتو اي يا خولات انتو هتلبسني في حيطه ولا اي??
محمود: عايزين نعمل ليهم شغل يا عرص انت صدق انا غلطان اني شغال مع واحد زيك انا هسيبك تحتاس بقا بس نسبتي ماشيه بردك ?
انا: امشي الشغل بزبي وانت عارف كده يا خول ?
المهم دلوقت حدد ليهم مقابله بعد ما افك كتفي يا حبي
محمود : ماشي اه شوف كليتك بقا امتحانك بكرا ي فاشل
انا: بكرا تماام وكلمت حمايا وبقوله انا محمد جوز بنتك
هوه استغرب لانه عارف اني ميت انا مش عايزك تستغرب يا دكتور انا عايش بس مش عايز حد يعرف دلوقت يا عمي ياريت متعرفش حد ولا حتي بنتك
حمايه : حاضر ي بني مش عايزك تقلق انا حبيتك من كلام بنتي عليك لي ولامها **** يبارك فيك
انا : تسلم يا عمي دلوقت انا امتحاني بكرا ولسه هتكلم
حمايا: مش عايزك تقلقك خالص من الموضوع ده يا بني
انا: تمام يا عمي وقفلت معاه
وبقول لمحمود انا زبي وجعني وواقف مره واحده ومش عارف في اي
محمود : عايز تنيك ولا اي في اي
وانا: مش عارف في اي وكأن حد بيضغط عليه جامد كده
اه اه مش قادر
محمود جه وقف قدامي وبيفك البنطلون لي لاقي زبي واقف جدا واحمر وكان حد كان بيضغط عليه وبضاني حمرا بردك كان حد كان بيمص فيه
محمود : مالك في اي وقالي اقعد كده شويه هوي الدنيا عندك كده وانا همشي هروح
انا : تمام يا محمود ماشي وبردك تعبان من زبي ومش قادر مسكته وادعك في برد مفيش فايد
انا : يا عارف ومش بيرد ولا بيجي يا عارف انت فين
انا طلعت اجري وبدخل الحمام وبقد بالبانيو عشان ارتاح
وفعلا ارتحت ومش عارف في اي بالضبط اول مره يحصل لي كده
كنا الساعه 10 بليل والباب خبط وكان الحاج فتحي
انا: اه ازيك يا حاج فتحي اخبارك اي
وفتحي خدني بالحضن وبيعيط انا اسف يا بني علي اللي عملته فيك مكنش قصدي و****
انا: محصلش حاجه ي حاج انا عارف انك كنت خايف علينا
فتحي: اي اللي انت عملته ده يا ي سيد قصدي يا محمد
ده كتير اوي ي بني صحبك قالي علي كل حاجه
انا: ولا كتير ولا حاجه كله ي عم الحاج كفايه اللي انت عملته معايه
فتحي: انا معملتش حاجه و**** ده انت عرفتني علي الحرامي اللي كان معايه
انا: كل خير الحمد**** المهم عمار تشوف مشكلته وتخلصه منها وعايز لما يخلص يجي يشتغل معايا
فتحي : لا خلاص انا هجوزه ليها يا بني غلطه ولازم تتصلح
انا: بقولك اي متقولش غلطه عشان نفسية البنت دي هتبقا مرات ابنك يا حاج
فتحي: كلامك صح يا بني **** معاك واسمحلي ابقا اجي اطمن عليك كل شويه
انا: انت بتقول اي انت تيجي في اي وقت ده انا اللي هاجي عندك كل شويه بس بلدكم بعيده بس عشانك انت والحاجه هاجي ?
فتحي : انا هستاذن انا بقا يا بني لان مشورنا طويل
انا: اتفضل يا حاج شرفتني وبوصله احد الباب شوفت
ملكة جمال طالعه من الشقه اللي قدامي بس قولت مش وقته
بقينا الساعه 1 بليل وانا عايز انام ونمت فعلا وجه لي بالحلم ابويا
الحلم مع ابويا
كان ماشي في منطقه غريبه وانا معاه وبيقولي انا اسف يا محمد سامحني يا بني وبيحضن في
انا: اسمحك علي اي ده انت عملت في كتير وبدمع بس و**** وحشني
ابويا: انا عارف ان مكنتش اب مثالي بس هتعرف كل حاجه و**** بعديين
انا: حضنته وبعيط وبقوله انا اسف يابا علي اللي عملته معاك وسجنتك
ابويا : اوعا تقول اسف دي لحد تاني انا عايزك قوي مش ضعيف يا محمد
انا: انت تعرف عني كده اكيد عرفت بكل اللي انا عملته قبل كا تموت يا حاج
ومره واحد صحيت وكان جنبي عارف واتخضيت
انا: احا انت عايز تموتني ولا اي وانت بتختفي بتروح فين يا عمي انتا
عارف بيضحك وبيقولي اجمد كده مش ابوك قالك كده بردك
انا: انت كمان كنت موجود هناك انت اي يا اخي عفريت ??
اه انا عايز اعرف اي حصل في زبي يا عارف
عارف: ده تشنج انتا داخل علي شهريين وانت مجتش جنبه نهائي
انا : ماشي وبمسك الموبايل وبكلم محمود كنا الساعه 8 الصبح
عارف : بلاش يا محمد تكلم محمود
انا: ليه ياعم انا لازم ارخم عليه وعايزه في شغل
عارف :طب بلاش دلوقت يا محمد
انا: بقولك اي في اي كده انت خوفتني في اي
عارف: محمد محمود عامل حادثه
انا: انت بتقول اي ده قالي انا هروح انام لان تعبان
عارف : وهوه طالع علي الطريق طلع عليه 4 عربيات نقل كبير هوه والحراسه بتاعته واتقلب منهم
انا: بقوم وبلبس وبجري وبقوله هوه فين يا عارف وبجري
عارف: هوه بالمستشفي بتاعتك وفي غيبوبه وكله مكسر وعنده نزيف في المخ
انا: بطلع من باب العماره لقيت عربيات كتير حراسه لي وبركب عربيتي السواق قالي لا يا فندم مش هتعرف تسوق كتفك
ركبت ورا وكنت ماشي بموكب اكني وزير ولا حاجه بس دي اوامر محمود اخويا مش صحبي
وصلت المستشفي وبجري ومراته واقفه قدام الغرفه بتاع الانعاش ومصدومه اني عايش وبتعيط ولقيت د. محمود جوز اختي وبردك هوه مصدوم
انا : ل.د محمود ماله يا دكتور
د. جوز اختي: مش عارف يتكلم ومصدوم
انا: مش وقته خالص محمود ماله
د. ادعيله يا محمد عنده نزيف في المخ وفي غيبوبه احنا عملنا اللي علينا
انا عايز ادخله يا دكتور
د. تعاله بس عايزك يا محمد
انا . مش وقته الكلام ده
وداخلت له وشوفته نايم جثه ومتركب له اجهزه
انا: وحياتك يا محمود لاجيب اللي عمل فيك كده وهيروح قصادك الف يا اخويا بس فوق انت الاول بس وبمسك ايده وبطبطب عليها وبخرج برا
محمود جوز اختي انت ازاي عايش يا محمد وكنت فين واي حصل احنا مش فاهمين حاجه ي بني
انا: هترف كل حاجه بعديين يا محمود ومش عايز حد يعرف اني عايش تمام
ومشيت وكان عارف معايا دلوقت عايز اعرف مين اللي عمل كده
عارف : ابن خالك يا محمد
انا: تمام ده كده الحساب تقل اوي اوي
اخت الحراسه بتاعتي وطلعت علي الفيلا بتاع ابن خالي
وداخل الفيلا والحراسه اللي عليها اتصفو كلهم وهوه قاعد بمكتبه وبيضحك
هوه: اهلا يا محمد انا كنت مستنيك يا برنس
انا: كويس انك مستنيني يا بيه استقبل بقا اللي هيحصل
هوه : بيضحك وبارد كده في نفسه شبه ابوه البارد وبيقولي جاي تموتني زي ابويا
انا: اه امال جاي اطمن عليك انا كنت سيبك لما اجيبك بمزاجي لكن انت مستعحل علي موتك بقا
الولا: ولا تعرف تعمل حاجه يلا انت جبان وقمت موجه المسدس عليه وهضربه لقيت صوت بيتكلم من ورايا
امي: لا يا محمد بلاش تقتله يا محمد بلاش
انا: مستغرب لان هي كانت بالمستشفي في غيبوبه
اهلا يعني انتي مش عايزه اقتله ولما كان هيموتني كان حلو ولما كان عايز يموت محمود كده حلوه
انا : طب اهوه وضربته في دماغه ومشيت
امي : لقيتها بتجري عليه وبتقولي حمار انت مش فاهم حاجه
انا: اشبعي بيه ولما تدفنيه ابقي تعالي علي القصر او اقولك شوفي ليكي حته تانيه تعيشي فيها لانك كده انتهيتي بالنسبه لي
?? كده الحكايه لسه مخلصتش ده كده بتبتدي وانا مش عارف ليه كل اللي انا فيه ده ليه??
وطلعت علي القصر عندي وداخلت جوه الكل جالي وفي حالة زهول من الصدمه اني عايش من اول اخواتي هدير ومنار ومرتاتي نادين وهدي طلعو جري عليا وبيتشعلقو في رقبتي وانا تعبان من كتفي
محمد انت عايش وبيمسكو كل حته في جسمي ومش مصدقيين اني لسه عايش وبيحضنو في كل حته في جسمي
واخواتي كمان و اول مره احس اني اخوهم وبالذات منار
واحضان وعيط
انا : خلاص بقا وبضحك اي ي جماعه وحضنت كل واحده فيهم و**** انا كويس اهووو وبضحك يا جماعه انا تمام
واخدوني قعدوني في التراس ونادين بتعيط وبتبص لي جامد وكاني انا هموت ومش راجع تاني قولت لها تعالي هنا في حضني وانتي يا هدي تعالي علي حجري
واخواتي بيبصو لي وبيضحكو من المنظر
انا: في حاجه ولا اي دول وحشني دول وانتم كمان وحشني اوي
منار: الحمد**** انك عايش البيت مكنش ليه روح من غيرك و**** يا محمد
انا: بضحك بجد يا منار من قلبك الكلام ده
منار: قامت وحضنتي من رقبتي وبستني وقالت لي انا عارفه اني مكنتش ليك اخت زي مانت عايز بس انت بردك اخويا حبيبي
انا: **** يخليكو لي يا حبيبي دلوقت معتش لي ام تمام
اللي عايز يشوفها يروح ويشوفها لكن معتش هعرفه بعد كده تمام
هدير: اي الكلام الي بتقوله ده يا محمد اي اللي حصل لكل ده يا بني
انا: حكيت ليهم كل حاجه من اول فتحي لحد دلوقتي
والكل سكت لما سمع الحكايه كلها
انا: امكم مش عيزاني اعمل كده موت ابن خالكم اللي كان عايز يموتني وكان عايز يموت محمود اللي دلوقت في غيبوبه بسببي اللي عايز يبقا مع امه معنديش مشكله بس يستحمل بقا اللي هيحصل
انا طالع انا يلا يا نادين انتي وهدي وطلعو معايه للغرفه بتاعتي
هدي: وحشتنا اوي يا محمد احنا كنا بنموت بالبطئ فعلا
نادين: كنت عايز تسبنا احنا وولادك اللي في بطننا دول وبضحك
انا: مقدرش اسبكم ابدا يا حبيبي طبعا دلوقتي مقدرش اعمل معاكو حاجه اه عشان الحمل اه بس ماشي
ولقيت هدي قاعدة علي حجري وبتبوس في صدري ونادين ماسكه شفايفي ومش سيباها
انا: اهدو كده مش عايزين نتهور عشان اللي في بطنكم دول وطبعا حماده وقف تحت هدي هي بصت لي وضحكة نادين مسكته باديها وبتحسس عليه وعنيها بتضحك
بقولكم اي انا مش هعمل حاجه عشان اللي في بطنكم دول نهائي احنا هنام بس في حضن بعض
وطبعا الكلام ده من ورا عقلي وقلبي وانا هموت اصلا
نادين: طب وده ينفع نسيبه كدا وبتمسكه
هدي : ضحكة لا طبعا مش هينفع
انا: قولت كلمه تمام
الاتنين حاضر ونامو علي صدري وانا ايدي نحية نادين وبحسس علي ضهرها وطيزها وبقولها بصوت واطي نفسي في الحلو ده بس خير يلا ضحكة ونمنا كلنا
نمنا كأن كنا جعانين نومم من الساعه 1 صحيت الساعه 9 بليل
انا قومت من غير ما اصحيه واخت شاور وكتفي كان وجعني جدا من نوم هدي عليه بس مش مهم ونزلت في
reception وكان موجود عمي وجدي وبنات عمي وعماتي واولادهم الكل جه يحضني ويسلم عليا وبنت عمي عز اللي كنت عامل معها تاتش في الكافيه ولقيتها بتحضني جامد وبتلزق في من تحت انا عملت نفسي مش واخد بالي وقولت يحضرو لينا العشا كلنا
عمي: حمد**** علي السلامه يا محمد انا كنت هتجنن عليك لما سمعت خبر انك موت و****
انا: عارف و**** ي عمي تسلم
جدي : مش قولت في المستشفي ي محمد ان الكل بيحبك وبيضحك
انا: انت هتقولي يا جدي عارف وبضحك ضحكه مصطنعه
عمي : بس اي الاعلانات دي انت هتشتغل في مجال الاغذيه يا محمد
انا: ايوه يا عمي
عز: طب ما دخلني معاك شريك 50 ٪ يامحمد
جدي : لا محمد مش عايز شركاء
انا: بعد ازنك يا جدي و**** يا عمي ان مش بحب الشركه انا بحب اكون لوحدي
عز: سمع كده واضايق جدا وبيقولي مفيش مشكله يا محمد
عمتي هبه : شاطر يا محمد انا بحب الواحد اللي بيكون عايز شغله لوحده كده
انا: تسلمي يا عمتي
? هوه في اي كل دلوقت بقا قلبه عليا يعني ولا اي ولا مفكرني عيل صغير ده انا ملك الروقان يا جماعه ?
اتفضلو العشان العشا جهز يا محمد بيه
انا: يلا اتفضلو انا بحب اوقر الكبير ومقعد جدي علي راس الطربيزه ومكنش عايز كده وعايزني انا اقعد
وجنبه عز ابنه وانا جنبه وجنبي بنت عز ومرتاتي نايمين لسه انا لقيت رجل بتلعب في رجلي وكانت بنت عز اللي كنت عامل معها الحوار انا عملت اني مش واخد بالي ومره واحده لقيت ايد بتمسك زبي و انا ثابت مكاني عشان محدش ياخد باله وشلت اديها وقرصتها في فخدها الطريه
جدي: مالك يا محمد مش بتاكل ليه
انا: باكل يا جدي بس بفكر في محمود صحبي
جدي : متخفش يا محمد هيبقا كويس باذن **** الواد ده شاف حاجات بسببك يامحمد لو حد تاني كان سابك بس هوه بيحبك ولقيت بردك الايد بتلعب في زبي قمت ضربها ضربه وهي كتمت صوتها من الوجع
انا خلصت عشا وقولت اطلع اقعد برا في مكان انا عمله بعيد عن الفيلا نفسها ومداري وافكر شويه في شوية حاجات
هي جات ورايا
انا: اي عايزه اي بالضبط انتي عجبك اللي انتي عملتيه جوه
لينا بنت عمي : عايزه اصلحك علي اللي حصل بنا قبل كده
انا : مفيش حاجه يا بنتي بس مش تصلحيني و تمسكي ده وبشاور عليه
لينا : طب اعمل اي قولي وانا اعمله طيب وبتمسك زبي تاني وبتحسس عليه
..............................
?انا بيني وبينكم بقالي مده منكتش وهموت وانيك والبنت فرص زي امها بس مش عايز اعمل معها حاجه بردك ?
...............................
انا : يبنتي مينفعش كده انتي بنت عمي بلاش وضربتها قلم ومشيت
لينا: انا هعرفك القلم ده يا محمد تتجرء عليا و تدهوني ازاي
انا : اي العيله الوسخه دي احا في اي
ونزلت بعد كده روحت لمحمود بالمستشفي وداخلت اقعد معاه
الصاحب في اوقات كتيره بيبقا احسن من الاخ والقريب
? اي يا صحبي مش عايز تفوق بقا انا من غيرك ضايع و**** انت السند لي يا محمود انا عارف انك شوفت كتير بسببي ومستحمل عشاني كل ده انا موت اللي عمل فيك كده فوق بس وهيبقا في تغير اه انت بقالك يومين في الغيبوبه بس بالنسبه لي سنتين و**** العظيم ?
الفون بتاعي بيرن
انا: الوو ايوه مين معايا
الشخص : انا المستشار الخاص بحضرتك يا فندم علاء فؤاد يا فندم
انا: اهلا يا سيادة المستشار
علاء: ايوه يا محمد بيه اخبار صحتك اي دلوقت وصحت محمود بيه اي
انا: الحمد****
علاء : دايما يا محمد بيه دلوقت مصانع اللبن والاراضي تمام ومصانع الاغذيه بردك خلصت دلوقت واقافين علي الافتتاح واشاره من معاليك
انا: شغل المصانع والاراضي انت وعايز افتتاح ضخم للمشاريع دي وبلغني بكل جديد يا علاء لحد ما محمود بيه يفوق
علاء : تمام يا فندم
ونزلت علي الشركه ودماغي فيها مليون حاجه انا داخل علي السكرتيره حاتي لي قهوه وورايا
السكرتيره : حاضر يا فندم
وجت ومعها القهوه وملفات شركة البترول والمقاولات والحديد والاسمنت والادويه
انا : هوه في اي لكل
السكرتيره : ده انت بقالك 3 شهور مجتش يا فندم
ده غير ان الشركه الام بتاع والدك كلمتنا وعيزاك
انا: طيب امال محمود كان بيعمل اي عشان اجي الاقي كل ده
السكرتيره : محمود بيه كان بردك بيخلص كل ده
بس انت قايل اني اول نا اخش تجيبي لي كل ده
انا: اه تمام بقولك اي انا كنت عايزك في موضوع
السكرتيره : اؤمر يا فندم
انا: تعالي هنا وولعي اللمبه الحمرا
روان : اتكسفت حاضر يا فندم
انا: تعرفي يا روان اني تعبان جدا الايام دي وبشتغل في في الملفات اللي قدامي
روان: الف سلامه علي حضرتك وجت تعمل لي مساج في كتفي اللي واخد فيه الطلقه
روان كانت لابسه بنطلون قماش اسود وشميز بمبي فاتح شويه
انا : تعالي سعديني في الورق ده
روان : حاضر يا فندم
وجت جنبي وتوطي علي المكتب وتشوف الملفات وانا بشوف طيزها الي اللي باينه اوي من البنطلون رجعت بالكرسي ورا واختها علي حجري
انا: عشان نعرف نشتغل كويس ي بنتي
روان : ضحكة وبتقولي ماشي
وهي قاعد علي حجري بطيزها الطريه اللي هموت عليها من اخر مره وانا كنت لازق فيها وانا بعمل نفسي بجيب معها الملف وهي مش بتروح من دماغي
وشاغلين وبقول ليها اشتغلي انتي وانا هشتغل هنا وبمسك طيزها
روان: بس انا اشتغلت في الملفات دي قبلك وخلصتها وبتضحك
ومكلمتهاش وايدي بحسس علي طيزها براحه وهي مش علي بعضها خالص وانا مضايق من كتفي لان لسه مربوط
من غير ما اتكلم اختها جوه في غرفه كانت موجود في مكتبي استراحه قلبتها غرفة نوم
وجايه معايه من غير ماا تتكلم وانا زبي بقا حديد من ساعت مكانت قاعده عليه
وداخلنا الغرفه وانا اتحولت لزائب بشري
قلعتها في خمس دقيقه وفكيت دراعي مع ان في الم بس عادي وشوفت احلي جسم قدامي ابيض من اللبن
محمد اهدي مالك في اي اهدي كده واخت بالي انا هي اول مره عشان كده هديت اللعب
اول ما خلصت كلام اخدت شفايفها فبوسه طويله و ايديا تحسس على ظهرها عدت ايديها ورا رقبتي تحسس على شعري وضمتها ليا اكتر و نزلت بشفايفي ناحيه رقبتها و ايدي تدعك في بزازها الصغيره حسيت مضايقه طلعت ليها تاني لشفيفها واختها في بوسه ساحت خلاص فتحت شفت احلى بزاز مدوره وسط و حلمات كبار واقفين نزلت بلساني وسطهم و ايدي بتقرص حلمتها التانيه قعدت فتره الحس و اعضعض حلماتها الي جنينوني دول و و ابتديت ادعك كسها الي كان منفوخ و زنبورها كان صغير
روان : محمد بيه انا لسه بنت
انا: واي يعني ده هبسطك وافسخي خطبتك انتي بتاعتي وبس
روان: سكتت كده
بس انا مسألتش ونزلت على ركبي الحسه و امص شفارات كسها شويه وكانو جمال اوي وحمر وصغيريين
قمت من مكاني بعد ما جابت و لقيتها كاتمه صوتها ومحروجه
انا: برحتك يا رور انتي معايه للمتعه وبس
ضحكة ضحكه رقيقه وقفلت عيونها
وانا قلعت هدومي بسرعه و رجعتلها لقيتها لسا فاتحه رجليها و مغمضه عيونها
انا بحرك زبي علي شفرات كسها وهي محروجه وخايفه
انا قربت منها خدتها فبوسه تانيه وقولت ليها متخفيش
عشان اكتم صوتها الي طلع اول ما دخلت الرأس و عيونها برقت كسها كان صغير بالنسبه لزبي وضيق جدا وقافل على راس زبي وكان سخن اوي انا دخلت الراس وسبتها بس
فضلت ادخله واحده واحده و امص بزازها عشان انسيها الوجع
لحد ما دخل بس مش كله ونزل الدم علي زبي وهي صوتها بقا عالي وانا اكتمه ببوسه
قولت ليها اي تعالي ناخد دش وهي قامت ومش قادره تمشي وبتبص عليا وبدمع
انا شلتها وزبي لسه واقف ومش عايز ينام نهائي
نزلتها في الحمام وبسندها عليا لان الحمام ده مفهوش بانيو لان حمام خاص بغرفة راحه
بقول ليها انا مش عايزك تتحرجي نهائي مني انتي دلوقتي بتاعتي انا بتاع محمد عبد المقصود يعني تخصيني انا واختها في حضني وزبي راشق في في كسها
وهي في حضني وانا قافل عليها والمايه نازله علينا كان احساس حلو جدا اخدنا الدش وطلعنا واختها في حضني علي السرير عريانين
روان: قاعده ومش بتتكلم وهي في حضني وانا بلعب في طيزها الملبن
قالت لي اتبسط يا ا.محمد
انا: اسمي محمد بس وبضحك هي بتلزق في جامد وخايفه وبتقولي انا سلمت ليك نفسي متسبنيش
انا: انتي جميله يا روان وانا ببعبص في طيزها وهي شافت زبي واقف
روان: هوه لسه كده ليه
انا : كده مالو يعني وباعدين هوه اسمه اي الاول وبضحك
روان: بتشاور وبتقولي ده
انا: اسمه اي يعني بردك ونزلت بايدي علي كسها هي سكتت
انا: بقولها لسه تعبانه وبحرك صباغي عليه براحه جدا
روان مش بتتكلم ونفسها بقا عالي شويه نزلت من غير ما اعمل حاجه وبمشي زبي علي كسها وهي باصه لي
انا هيجت من منظرها وهي بتبص لي بكل محن وقمت مداخله مره واحده هي اتوجعت بس خفيف قالت لي سرع شويه انا سمعت من هنا الكلمه وقاعدة ارزع وخلتها تصوت برحتها وبرزع جامد واهدي وكان زبي قسمها نصين
وهجت من منظر بزازها الي مع كل خبطه يخبطوا فبعض بقوة
عديت ايديا الاثنين تحت رجليها و رفعتها لفوق و هي اتشعلقت في رقبتي و فضلت انططها على زبي لحد ما حسيت انها تعبت من الوضع دا لانه كان مالي كسها كله فضلت شايلها شويه وقمت نازل علي السرير قاعد وهي قعدت و خليتها تتنطط على زبي و كل ما تقف اضربها على طيزها
انا : صوتك يا شرموطه هتفضحينا
روان مندمجه جامد : اه انا شرموطه خليهم يعرفوا اني بتناك من صاحب الشركه اضربني و اشتمني
انا: استغربت بس عادي
نيمتها على ظهرها و رجعت انيكها يا شرموطه بأقلك احنا في المكتب و حنتفضح كده عشانك انتي
روان : متخفش عليا لا برحتنا محدش في الشركه ارزع برحتك
انا : دي شركتي واعمل اللي انا عايزه وكده كده هخلي كسك غير قابل للاستخدام يا لبوه ?
فضلت انيكها و مش عارف هي جابت كم مره و كانت بتترجاني اجيب انا كنت ماسك نفسي بالعافيه اصلا طلعته و جبت نافوره لبن على وشها و بزازها وفي شويه نطرو عند بوقها انا اللي قاصد لان عيزها تمص المره الجايه طلعت لسنها براحه وبدوق شويه
انا: بضحك علي خفيف
قمت من مكاني و قعدت على كرسي كان زبي لسا
واقف لان انا بقالي 3 شهور ملمستش حد وهي نايمه علي بطنها وطيزها مرفوعه شويه وانا بحب النيك الخلفي للكس بس هي مش قادره تتحرك
روحت ليها وببوسها بوسه جنب الحلمه
روان : ميتو لا مش قادره هوه زبك لسه واقف ليه كده
انا: بتقولي اي زبك اي الحلاوه دي اصل مش عايز ينام وانتي موجوده الصراحه وبضحك
روان:طب انا مش قادره خالص
انا: خلاص ماشي برحتك داخلت اخد shawar
وطلعت ليها وبقول ليها برحتك انا هقفل المكتب من برا بالرقم السري ابقي افتحيه انتي اه وعندك علي المكتب برا شيك خديه ده بتاعك
هتقولي ليه عملت كده معها واي سبب الشيك
عشان اكسر عنها واقولها ان متعه بس
روان: متكلمتش نهائي
ومشيت وانا زبي واقف كده ??
قولت اروح بقا الساعه 1 بليل اصل السكرتيره بتسهر عندي بتخلص شغل وممكن تطبق عادي
وجالي مكالمه بتيقولي افرح يا محمد يومين عشان انت بعد كده انت بتاعي
انا: هههههه دك داء في بتاعك ده انا هنيكك وهنيك اللي جيبك يا شرموطه انا عايزك تدلعي برحتك
وقفلت ومختش في بالي حاجه
انا جه في مزاجي اروح الشركه الام بتاع ابويا لاني معرفش عنها حاجه
ورحت لقيت الامن بس والحراسه ونزلت من العربيه والحراسه كمان
وداخلت الشركه وقولت ليهم خليكم هنا
الامن: بتاع الشركه اهلا يا محمد باشا اتفضل ومردتش وطلعت علي مكتب والدي واقف عند الباب وبفتكر ابويا وهوه قاعد يضحك لما ادخل عليه وانا صغير ويقولي يا محمد يا حبيبي كل ده بتاعك يا حبيبي وبدمع بمسح دموعي وداخلت
وبفتح في الاوراق اللي قدامي لقيت ارباح مهوله وكتيره اوي وفلوس شغاله في كل حاجه ومكتوب احمد عبد الصمد
انا: مين احمد عبد الصمد ده انا عندي اخ وانا معرفش ولا اي
وبنده عارف جه وبقوله انا عندي اخ ولا اي يا عارف ومردش عليا وبيقولي هتعرف كل حاجه باعدين
انا: احاا هوه انا كل مسأل حد يقولي باعدين امال انت معايا ليه يا عارف مش عشان تعرفني ولا وبزعق
عارف : مردش وخلع
حوار بيني وبين نفسي وانا مبحبش الحوارات دي عشان كده بتبقا صغيره
انا: دماغي هتنفجر علي الاخر من الاسم يعني انا لي شريك في ورث ابويا
نفسي: انت همك ورث ابوك دلوقت
انا: اه ليه ما البحر بسحب الزياده
نفسي : مش ورث ابوك ده انت بعت عنه ومش وقولت مش عايز حاجه منه
انا: اخلعي بقا بعيد عني
نفسي: انت طماع يا محمد انت عند ملياردير وشغال لوحدك يعتبر في كل حاجه لكن لا انت طماع وكده مينفعش اقف بقا
نمت علي المكتب ولقيت السكرتير (عزيز ) بيصحيني الصبح محمد بيه
انا: بس يا نادين سبيني نايم
عزيز: محمد بيه انا عزيز
انا: صحيت اه عزيز معلش
عزيز: مفيش حاجه حضرتك حمد**** علي سلمتك احنا كنا بنحاول نتواصل مع حضرتك
انا: جيت اهو يا سيدي معاك اهو
عزيز: طب انا هبعت ليك نائب رئيس مجلس الاداره سالم بيه
انا: ابعته بي بعد ساعه كده افوق واغير وكده
عزيز: حاضر يا فندم
انا: عزيز ابعت السواق يجيب لي بادله من الفيلا عندي
عزيز: تمام يافندم
وبفتح الخازنه بشوف فيها اي لقيت ورق باسمي بكل حاجه بتاعتي ومكتوب محمد ابني لو بتقرأ الورقه دي دلوقت اعرف اني موت
................
انا: طب ما انا عارف انك ميت?
...............
دلوقت بقا كل حاجه باسمك يا محمد انا عايزك تكبر جميع مجالات شغلنا يا محمد حتي الفروع اللي بره
وعايزك تاخد بالك من اخواتك وامك ودهب جدك يا محمد اللي هوه دهبك
وعايزك ميكونش ليك عزيز ولا غالي يا بني
...................
انا: كده كده مفيش عندي عزيز وغالي والكلام ده
...................
المكالمه بين نادين وانا
الفون رن : ايوه يا حبيبي انت فين من امبارح
انا: حببتي ي نادين انا و**** بالشركه من امبارح والسواق جيلك بالطريق عشان ياخد البادله بقولك اي اديله شوية بدل عشان مش عارف هاجي البيت ولا لا
نادين: لا ي حبيبي متتاخرش انت عارف انك بتوحشنا
انا: انا اللي بوحشك ولا حاجه تاني ?
نادين: يلا يا سافل ??
اه بقولك كله راح يا محمد مفيش الا انا وهدي بس حتي اخواتك راحو القصر بتعهم وعماتك وجدك وكله
انا: مم لا كده بقا اسيب الشعل ونعمل حفله حلوه ??
اه هدي عامله اي اخبارها اي
نادين: البنت صغيره يا محمد علي الحمل وكل شويه تتدلع
انا: معلش يا حبي استحملي مفيش الا حاجات بسيطه اهووو
نادين: طبعا يا حبيبي انا عارفه انك مستني علي نار ?
انا: بلاش كده اهو وقف اهو هاجي ومش هيهمني اي حاجه ???
نادين : خلاص خلاص يا حبيبي سلام
نرجع تاني للورق بتاع الوصية
اه وعايزك تشوف اخوك وسكت
انا: احا انت جاي هنا وتسكت في اهم حاجه انا عارف انه ده هيبقا مرار طافح
عزيز: محمد بيه البدله وصلت يا فندم
انا : تمام دخلها يا بني وداخلت اخت shawar وخرجت لبست وخلصت
انا: بكلم كمال ابعت ا. سالم عندي
كمال: تمام يا فندم هيوصل عند حضرتك
ا. سالم : السلام عليكم محمد بيه
....................
دخل عليا راجل محترم في هيبه وشموخ جدا وببلعب في سن 50
....................
انا: اهلا يا ا. سالم اخبار حضرتك اي
سالم: تمام الحمد**** يا محمد بيه
انا: قولي يا محمد بس انا عمري من عمر اولادك
سالم: مش هينفع حضرتك
انا: لما نكون لوحدنا بس قولي يا محمد
سالم: حاضر يا محمد
انا: كده تمام المهم دلوقت اخبار الشغل اي في الشركات
سالم: و**** يا محمد واقف بعد ما عبد بيه اتوفي
انا: ليه مش حضرتك موجود يعني بتخلص كل الشغل ده
سالم: عبد بيه كان عامل ان مفيش حاجه تخلص الا من غير موفقته وانت دلوقت رئيس مجلس الاداره الجديد ي محمد يعني لازم الموافقه بتاعتك الاول
انا : ممم ماشي انا عايزك تشرح لي كل حاجه يا ا. سالم
سالم : حاضر يا محمد
كمال السكرتير دخل علينا وبيقول محمد بيه الشرطه بتسأل عليك وعايزه حضرتك
.............
وكده الجزء السابع انتهي وفي مفاجأ كبيره الجزء الجاي والاحداث هتبقا غريبه جدا الجزء الثامن ?
والجزء السابع ده انا كتبته بعد الافاقه من العمليات الحمد****
اول حاجه طبعا احب اشكر اخواتي زي كل مره علي تفاعلهم و علي نصيحهم اللي بتفدني بجد و احب اعتذر لي اي حد القصه مش عجباه لو كان الغلط مني و احب بردوا اعتذر للجزء ال فات معجبوش او كان فيه أخطاء او اي حاجه و هحاول يكون الجاي احسن انا لو كتبت كل الحقيقه هتبقا هم ووجع
مهما حصل بينك وبين اخوك وعيلتك بردك هما
عيلتك تولع الفلوس والمناصب والكبرياء قدام اي حد
ممكن الجزء مش ممتع بالنسبه ليك بس الاحداث
صعبه بالنسبه لي
ونسبته 75% حقيقه وروقانه لي 50%
الجزء الثامن
الجزء اللي فات وقفنا عند دخول السكرتير لي
كمال: محمد بيه
انا: اتفضل ي مجدي
السكرتير : في حد عايزك برا ظباط كتير
انا : مين يعني وظباط اي وهبل اي خليهم يدخلو
كمال : ماشي يا محمد بيه
ودخلو عليا الظباط كتير انا نعم في حاجه ولا اي
ضابط :اتفضل معانا يا محمد بيه في حد عايزك ضروري
انا: بص يا حبيبي انا مش بروح لحد حتي لو مين واللي عايزني يشرف
برا احسن ليكوو الضابط مشي من غير ولا صوت نهائي
انا : كمل حضرتك يا ا. سالم كنا بنقول اي
سالم : الشركات بتاع والدك كلها الاسهم بتنزل وفي شركات بتنهي العقد معانا بعد والدك وشركات البترول وقفت في ليبيا يا فندم
انا: طب ليه كل ده وانت فين يا سالم
سالم: موجود علطول وبحل كل حاجه لكن كل ده حصل بعد
وفاة والدك وانت بعيد يا محمد
انا: كان عندي مشاكل يا ا. سالم بس هكون متواجد معاك دايما
سالم : تمام باذن ****
جه لي اتصال من المستشفي بيقولي ان محمود صاحبي فاق
انا نزلت جري علي المستشفي وداخل الغرفه لقين مراته وابوه بيضكو لي
انا: قولت يبقا محمود فاق الحمد****
ودخلت الغرفه جريت حضنه وبقوله عايز تسبني يا خويا وبدمع
محمود : بيدمع وبضحك وبقولي مقدر اسيبك يا وش المصايب انت
انا: كده محمود فاق يا جماعه امشي انا بقا وبضحك
محمود: جبت لي حقي يا محمد ولا عملت
انا: في نفس يوم الحادث بليل ي بني هوه انا هسيب اللي عمل كده فيك يا اخويا وانجز كده لان في شغل كتير اوي?
محمود: يا معرص همك علي الشغل
انا: يا بني ده شغلنا احنا الاتنين
محمود : انت في الثبيت اي استاذ
الدكتور: وصل وكشف وقال تمام ا ي كده اسبوع ويخرج عادي وهنعمل علاج طبيعي عادي
انا: ماشي يا دكتور شكرا ويلا يلا قوم بقا زمات زبك
بيكلك
محمود: اخرج برا يلا وبيضحك
انا: همشي دلوقت يا اخويلان عندي شغل كتير ويلا عشان تشيل معايا يا اخويل
نزلت علي الاداره لقيت جوز نائب رئيس الاداره يعني مكاني
وداخل المكتب لقيت محمود جوز اختي مدير المستشفي
قاعد علي المكتب ولما شافني قلق
محمود: ازيك يا محمد اخبارك اي فينك من زمان
انا: كويس يا محمود اخبارك واخبار هدير اي والاولاد
محمود: كويسه يا محمد و**** انت مختفي ليه كده
انا: موجود اهو بقولك اي فين مدير الحسابات
محمود: موجود عايزه في حاجه ولا اي
انا: اه عايز اشوف الحسابات هنا اخبارها اي
محمود: الحسابات تمام والمستشفي تمام بردك
انا: يبقا تمام شوف لي مدير الحسابات بتاع المستشفي
محمود: حاضر يا محمد هبلغ السكرتيره تجيبه اهوو
انا: اقولك خليك انا هروح بنفسي مكتبه
عارف : محمد اطلع من المستشفي حالا دلوقت
انا: انت جيت فينك من زمان
عارف : مش وقته امشي دلوقت حالا
انا : خير في بس انا هشوف الحسابات وامشي
عارف : لا امشي دلوقت حالا
انا: بقولك اي هي موته ولا اكتر يلا خلينا اطلع من ام القرف اللي انا فيه بلاش زفت
محمود: خير مالك بتكلم نفسك ليه
انا: مفيش حاجه
ودقيقتين لقيت المستشفي كلها عربيات شرطه وامن كتير ودخل عليا ظباط وعساكر
انا : في اي يا جماعه في ارهابي ولا اي
ضابط: مطلوب القبض عليك
انا: بضحك بصوت عالي ليه انا عملت حاجه ولا اي
ومره واحد لقيت الحراسه بتعتي بتشتبك معاهم
انا لا محدش يعمل حاجه معاهم
بقول لضابط انا جاي معاك بس في العربيه بتاعتي وبالحراسه كمان
الضابط: لا مش هينفع
انا اتحركت وممسألتش عن امه مع الحراسه و بعربياتي وروحنا مكان المدريه
وورايا كتيبه محامين معرفش جم ازاي وداخل علي مدير الامن
انا: اه ازيك يا عادل بيه اخبارك اي
عادل : ازيك ي محمد بيه اخبارك اي دلوقت واخبار شغلك
انا: الحمد**** اخبار معاليك اي واخبار الهانم اي يا فندم وقاعد وحاطط رجل علي رجل
عادل: كله كويس بفضل ****
انا: دايما يا باشا يعني ينفع الطريقه دي يا معالي الباشا
عادل: يا غالي مفيش حاجه ده الموضوع سهل انت مكتوب فيك بلاغ انك بتاجر في اسمده فاسده
انا:انت تعرف عن عيلة عبد المقصود كده يا باشا ده انت عارف والدي
عادل : طبعا يا باشا الموضوع خلص اول ما شرفتنا يا محمد بيه
الباب بيخبط وكان عسكري بيستاذن يدخل المحامي بتاعي
عادل: مفيش داعي يا محمد بيه انت هتشرب القهوه وهتمشي علطول
انا: لي الشرف ان اشرب القهوه مع معاليك
الباب خبط تاني وكان العسكري بيدخل لعادل كارتين وكانو كارت من عمي وكارت من وجدي
عادل: خليهم يدخلو ي بني بسرعه
ودخلوو جدي خير يا محمد في اي حصل
انا: خير مفيش حاجه يا جدي ده بلاغ كاذب ان المصنع بتاع السماد بيطلع سماد فاسد وبيرمي مخلفاته في النيل
عمي: انته بتقول اي يا محمد يعني يا عادل تصدق كده عن محمد وعيلة عبد المقصود
عادل: يا عز بيه مفبش حاجه خالص الموضوع انتهي ده اجراء روتيني ان صاحب المصنع لازم يجي لكن خلاص محمد بيه هيمشي معاكووو
جدي: انت عارف يا عادل لولا بس انك كنت صاحب ابني عبد كان زمانك اتشالت من مكانك ده دلوقت
عادل : عارف و**** يا مقصود بيه محمد خلاص هيمشي معاكوو
انا: عايز اعرف مين اللي عمل البلاغ ده يا عادل بيه
عادل: اسمه السيد عبد العليم ولما بحثنا عنه لقيناه مين
لان اللي مبلغ من تليفون في مكان عام
انا: يعني يا يوصل ليكو تليفون من مجهول تيجو تاخدوني يا عادل بيه ينفع كده
جدي: كلامك صح يا محمد اللي حصل ده انا مش هسكت علي اللي حصل ده
انا : لا ي جدي محصلش حاجه يلا بينا ولا لسه عايزني في حاجه يا عادل بيه
عز: يلا يا محمد في تصرف تاني هيحصل
عادل : ي بشوات الموضوع انتهي خلاص و****
جدي: عايز حاجه تاني يا عادل
عادل: شرفتني يا عبد المقصود بيه انت وعز باشا ومحمد بيه
جدي: الشرف لي يا عادل
الموبايل بيرن وكانت مراتي نادين
نادين الوو ايوه يا حبيبي حصل اي انت كويس
انا: مفيش حاجه يا حبيبي و**** انا جاي اصلا اهوو
بس هطلع علي الشركه عندي الاول
نادين : انت وحشني اوي يا حبيبي
انا: انتي كنتي نايمه في حضني اول امبارح هنشتغل بعض
نادين: بس كانت معانا مراتك التانيه قصدي اختي
انا: ايوه كده **** يخليكي لي ي حبي هاجي وانام حضنك
ي روحي انا هقفل دلوقت
نادين: بالسلامه يا حبيب قلبي خالي بالك من نفسك ي محمد ونبي احنا ملناش غيرك
حاضر يا روح قلبي **** يخليكي لي انتي وهدي والعيال اللي جايه دي
جدي بيبص لي وبيضحك
انا: في حاجه يا جدي ده وبضحك
عز: سيبه برحته يا حاج
جدي: ده انا سايبه علي الاخر حتي لسال السكرتيره بتاعته في الشركه
انا: متراقب بقا
الفون بيرن وكان سالم نائب رئيس مجلس الشركه
سالم : خير يا محمد باشا
انا: مفيش حاجه يا سالم انت عرفت منين ي سالم
سالم : الاخبار منتشره في التلفزيون وفي كل حته
انا: مم لا مفيش حاجه موضوع هايف وخلص
سالم : طب حضرتك انا عايزك في موضوع مهم
انا: خير طب تعاله عندي علي الشركه عندي وحات معاك المحاسب المالي
سالم: حاضر يا فندم
جدي: يلا عشان نروح عند عمك عز
انا : هطلع الشركه عندي شغل يا جدي معلش
جدي: ماشي يا بني وقرب مني وقالي عارف معتش هيظهر ليك الا علي المهم تمام
عز: مستنيك النهارده عايزك
انا: ماشي ي جدي ماشي ي عمي هاجي
اخت عربيتي ورجالتي وطلعت علي الشركه
داخل علي للسكرتيره : وبقول بعد نص ساعه اجتماع شركة العبد ومش طايق نفسي ولا طايق حد
وبقول هيكون سالم ومعاه الرئيس المالي للشركه العبد
وعايز رئيس المالي بتاعي يكون موجود بالاجتماع
السكرتير : حاضر يا فندم
انا : داخل علي المكتب وتعبان من اللي بيحصل معايا وبفكر وبقول انا مش بشتغل شمال نهائي مين عايزني اقع وبضرب الجرس للسكرتيره وبقولها تعالي ونوري اللمبه
روان : حاضر
روان جت ووشها مقفل ومش عايزه تشوف وشي
انا : مالك في اي ي حنين انتا وبضحك وبقول فين ميتو بتاع اخر مره
روان : مفيش يا فندم حاجه
انا: بقوم من علي المكتب وبقرب ليها وهي بتحاول تبعد عنيها عني لالا كده بقا الموضوع كبير وزعلانه وبرفع وشها لي دمعت لا في اي انا اختها في حضني و بطبطب عليها
انا: في اي ي بنتي حصل اي
روان: انت حضرتك بعد لما حصل اللي بينا انت سبت لي شيك بفلوس وحسستني اني مش بنت ناس
انا : انتي زعلانه من كده لا ابدا يا انا مش عايزك تزعلي انا غلطان يا ستي انا اسف ليكي وضمتها لحضني
لسه زعلانه ولا اي وبضمها اوي وبضغط عليها عايزها تحس بالامان معايا
روان: لا مش زعلانه واتكلبشت في حضني جامد
انا: طب انتي عارف ان عندي اجتماع صح ودلوقت زيزو فاق عليكي اعمل اي
روان: اتكسفت وبتقولي نلغي الاجتماع وبتضحك
انا : لا تعالي بس كده اعملي لي مساج وعلي كده لان تعبان
روان: حاضر
وعملت المساج وخلصت والاجتماع بدا
انا :لاستاذ عاصم مدير الحسابات عندي بالشركه الام دلوقت شركة
K.F.W عبد المقصود هنعمل دمج معها يعني شاركتنا واحده
واستاذ سالم هيفضل في منصبه وهياخد صلاحيات عاليه
ومحمود بيه هيرجع قريب هوه هيباشر كل حاجه
سالم : تمام يا محمد بيه بس في موضوع لازم تعرفه
انا: خير
سالم: دلوقت شركة M .y .T عايز تخش شريك في مجال الالبان خط الدلتا
انا: شركة مين دي ومن امته احنا بنشارك حد في شغلنا
سالم : دي شركة عايده الصياد يا فندم اكبر شركات الاغذيه علي مستوي الجمهورية
انا : انت عارف ان شركة من مجموعة شركاتي بدا في شغل جديد في مجال الاغذيه وكمان انا بدأ في توسع الزراعه الخضروات والفاكهه وشغال في مجال الالبان 10الاف جموسه و في 3 مصانع تحت الانشاء للجبن ومصنع للبن
سالم: يا فندم احنا الشركة رقم واحد في مجال الاغذيه علي مستوي الجمهورية وكنا هنبدأ نصدر بس ظهر لينا الشركه دي بتاع الصياد ووالد حضرتك كان هيتعامل معها بس هوه اتوفي
انا : سيب لي الموضوع ده انا هخلصه تاني حاجه انا وصل لي ان شركة التنقيب عن البترول وقفه ليه بالموقع
سالم: العمال والمهندسين عاملين اضراب لان في مشاكل مع اهل المنطقه اللي بالموقع وبيضربوهم
انا: ليه في مشاكل مع الاهالي الاراضي اللي هناك تعتبر صحره ودي تابعه لينا بعد المناقصه اي الحل في ده
سالم : في حل واحد بس انك تنزل تروح الموقع وتشوف الاهالي عايزه اي
انا: مش كله واخد حقه صح ولا اي خلص معاهم يا سالم
وبالمعقول
سالم: حاضر يا فندم
انا: الاجتماع انتهي اتفضلو واتكلمت في الفون مع هدي مراتي وقولت ليها تجهز نفسها هي ونادين لان طالعين الساحل وكان زمان غير دلوقت
الفون رن وكانت مرات محمد النوبي الدكتور صحبي اللي اتوفي من 6 شهور ****
كانت بتتكلم عربي مكسر شويه الحوار بيني وبينها
انا : اخبارك اي واخبار ليان اي
هي: نشكر الرب دايما
انا : دايما انا عارف اني مأثر معاكو و**** والدي اتوفي وحصل لي حادث بس الحمد****
هي: كل ده يا محمد *** معك
انا: طب بقولك اي هبعت ليكي عربيه تخدك وتيجي معايا الساحل انا ومرتاتي
هي: no no شكرا لك
انا: انتي عارفه لما اقول حاجه لازم تحصل ي بنتي مش عمار قالك
هي: عارفه بس مش هينفع عشان خطري بس انا عيزاك بس بعد ماتيجي من weekend
انا: انتي تامري اللغي الاجازه عشان خاطرك و****
... بيني وبنكم البنت عجباني وانا بموت في النيك ..
هي: لا لا اجازه سعيده هكون معك علي تواصل دائم
انا: ماشي يا سهي وانا بردك هكون معاكي علي تواصل
ونهيت المكالمه وبعت لروان وجت ومقعدها علي حجري وبقول ليها هتوحشيني يا حنين
روان: انت رايح فين يا محمد
انا: رايح weekend مع مرتاتي وبضحك حسيت انها مضايقه اختها في بوسه وشوية تحسيس وتقفيش وعلي كده بس البت هاجت جامد وكانت هتموت وتتناك بس انا قاصد لان ارجع ارزع واحد جامد لما اجي معها لان هي كيوت اوي وطيبه ومصيت بزازها اوي وسبتها ونزلت
وطلعت علي القصر عندي كانو جاهزيين اختهم بالسياره
نادين : بس اي الطلعات الجامده دي
هدي: شكله رايق ومزاجه حلو
انا: مزاجي حلو اوي الصراحه وطالع مع اتنين حوامل ومش هعرف اعمل حاجه يبق مزاجي حلوو
نادين: معلش بقا اصل احنا اللي عملنا كده في نفسنا لوحدنا
هدي: يعمل اللي هوه عايزه يا بت براحته
انا : اللعب يا حبي احبك وانت في صفي
نادين: تعاله كده ونزلت علي زبي مص مره واحده وانا هتجنن فاجئه كده
هدي : بس بقا ي بنتي خليه يسوق حلو
انا :اهدي ي نادين لان هخش افول السياره ولا هي هنا احا مش قولت اهدي ي بنتي وزبي راشق في زورها جامد
وداخل علي بنزينه واطبعا معايا الحراسه بتاعتي ورايا بالعربيات
وقفت افول من البنزينه والعامل جه بيمول لي شب بسيط
العامل : افول بكام يا استاذ
انا: فول العربيه كلها يا حبيبي
العامل: انت تامر يا فندم
انا : بفكر شويه مع نفسي وبقول هوه اي االي انا عملته مع نفسي ده دهب وفلوس وجواز واطفال جايه وقتل انا كان نفسي في عيله بسيطه اب وام واخوات وانا لسه صغير بردك كان نفسي اعيش عيشه بسيطه
انا اخواتي مش بيحبوني كله باصص للفلوس وبس
انا مسحول بين شغل ونيك وقتل
وبفوق علي صوت العامل يا استاذ انا فولت يا استاذ
انا :حسابك كام
العامل : 60 جنيه ي استاذ وبديله 200 وبقوله خلي الباقي عشانك
لا يا استاذ ثواني اجيب ايك الباقي انا بشتغل وبقبض
شكرا ليك مش عايز حاجه زياده عن اللي طلبته
انا : ي بني امسك متبقاش كده احنا اخوات عادي يعني
العامل: اخوات في **** اه يا استاذ شكرا **** يسلم طريقك يا غالي
انا : تمام ماشي شكرا وبمشي من البنزينه خلاص شوف عربيه بنا مسلحه داخله علي الشاب الغلبان ده وبقول له مول يلا وا نا ماشي بالحراسه وبشوف المنظر الواد مول وقال ليهم الحساب وقالو له مش دافعين وبيضربوه اتكلمت في لاسيلكي السواق للحرس اتعملو مع الناس دي وتعالو ورايه
وكملت طريقي هدي مالك يا محمد انت عملت ليه كده مع الشاب ده احنا اي داخلنا
انا: ده شاب طيب وغلبان كان هيموتوه لا يضربوه يكسروه
نادين: بحبك انت وقلبك الكبير الطيب ده
انا: اللي قلبي كبير بس
نادين وهدي : وده يا حبيبي
انا: حبايب قلبي **** يخليكو لي ****
ووصلت الفيلا عندي وكانت الفيلا قدام البحر مباشر
كل واحده طلعت علي الغرفه بتعتها وانا قاعد علي البحر
وقاعد بفكر انا ليه وصلت لكل اللي انا فيه ده ابويا مات وامي مش بتحبني ولا اخواتي كمان انا اللي كانت لي ماتت
نادين جت لي مالك يا محمد انا حاسه انك مش كويس
انا: تعبان جدا يا نادين كله بيبعد عني اهلي كمان ده انا بعيد واخواتي محدش بيسال عليا هوه انا وحش
نادين : انا لما قربت منك عرفتك يا محمد انت طيب وحنين اوي اه انا اكبر منك بخمس سنين بس بحس انك
اكبر مني وحكيم وحنين وجت في حضني
انا: صدقي بــ اي انتي اكتر حد برتاح معاه في الكلام بعد اختي كريمة **** يرحمها
نادين: **** يرحمها **** انت في حاجه انت مش عايز تقولها يا محمد
انا: لا مفيش ودمعت فاجئه مش عارف ليه انتي عارفه يا نادين الراحه مش بالفلوس نهائي و**** انا كان نفسي في عيله بجد اقدر اقععد في وسطهم بقولك اي لو عايز ترجعي لشغلك في الجامعه ارجعك
نادين: لا يا حبيبي انا هفضل معاك وجنبك ومش هنزل الجامعه دي انت كنت عايز كده وانا راضيه يا حبيب قلبي
انا: **** ما يحرمني منك ابدا ي حببتي تعرفي ان انا كنت وخدك عند لكن حبيتك اوي انتي اقرب ما لي دلوقت يا ام طرح وبضحك
نادين: انا عارفه ومكنتش طايقه اشوفك لكن بعد كده حبيتك اوي يا ابو بدر
انا: لا لا انا اتحب من اول مره يا بت صدقي بدر حلو خلاص نسميه بدر باذن ****
واخدنا حضن بعض ونمنا علي الشط علي البحر مش عارف اد اي بس ممكن ساعتين بفتح عيني كده وبفوق شوفت بيرو اختي اللي عملت معها علاقه عند (م) ومكنتش اعرف انها اختي زي ما انتو عارفيين
وكنت نسيتها خالص
طلعت اجري عليها وبشوفها ومعايه الحراسه ومستكتها بيرو ازيك اخبارك اي انتي فين من زمان ياه
بيرو : محمد اه ازيك وبترتعش وخايفه
انا: ياه انتي فين من زمان الزمن وحشاني كان نفسي تبقي بالحريق في بيت (م) بس متعوضه اهوو صدف حلوه
بيرو: مممحمد انا بعيده عنك يا محمد وبكتنبك ونبي سيبني انا هبعد عنك و**** ومش هتعرف عني حاجه
انا: ازاي انتي ليكي ورث من (م) ابوكي مش عايزاه ولا اي خلي بالك انا عارف عنك كل حاجه وقاعده فين وبتعملي اي يا بيرو ومع مين انا عارف انك شغاله بالسياحه
بيرو: انا بعيده عنك ومش عايزه حاجه منك ولا من فلوس(م) انا عايزه بس تسبني في حالي ونبي
انا: تعالي معايا كده واختها في حضني وبقول ليها اللي حصل بينا ده كان غلطه وانتي اختي هي هدت شويه لما سمعت كده انتي اختي من امي اه بس بردك اختي
بيرو: انا اسفه يا محمد و**** العظيم اسفه
انا: خلاص دلوقت عايزك تقعدي معايا في الفيلا عندي مع مرتاتي اختك هدي ونادين وعارفه لو عرفو حاجه اقسم ب**** هقتلك واخفيكي هنا
بيرو : لا خلاص ونبي متخوفنيش انا مش هقول حاجه نهائي
انا : واحنا لينا قاعده تانيه عشان الورث بتاعك من ابوكي
انا عرفت انك فاتحه شركة سياحه وبتحاولي تبعدي عني بعد ما جدي سابك
بيرو : انا مش عايزه حاجه خالص بس تبقا راضي عني يا محمد وحياة كريمة اختنا ونبي
انا: خلاص تعالي اما ادخلك لهدي يا هدي انتي فين كانت نازله واول ما شافت بيرو جرت عليها واخدتها بالاحضان والفرحه كانت كبيره علي وشها
نادين واقفه مستغربه لان انا قولت ليها كل حاجه قبل كده وجايه بتجري عليا
انا: اهدي بس كده واختها بره دي اختي يا نادين وعايزك تخالي بالك منها اوي لان دي تعبان وانا هقطع له راسه بس اعرف نيتها الاول بس
نادين: ماشي يا حبيبي متخفش علينا
الفون رن وكان محمود صحبي
محمود: انت يا زفت فين يعني اخرج من المستشفي وانت متعبرش
انا: حبيب زبي اخبارك اي انا سايبك علي راحتك يا بني
ترتاح لان عارف انك اكيد مشتاق ?
محمود: حبيب اي يا كسمك انت فين متبعبص في مين
?
انا: في الساحل عندي بالفيلا تعبان جدا يا محمود اوي
يومين وجاي لان اللي جاي تقيل اوي يا محمود شد حيلك يا اخويا
محمود: هوه انا ورايا حاجه غيرك يلا انت وحشني جدا يا اخويا وصلني اللي انت عملته مع مراتي
انا : عيب يلا يا اهطل انا دي مرات اخويا وعياله يا بني
واسكت بقا عشان مكنش عندك بالفيلا اقسم ب**** انت بقيت كويس يعني ولا اي
محمود: الحمد**** خلصت العلاج الطبيعي وفكيت الجبس الحمد****
انا: الحمد**** دايما يا حبيبي انا يومين باذن **** وهكون عندك يا بيه اه وابق كلم مرات النوبي يا بني
محمود: حاضر برحتك ي محمد وخلي بالك من نفسك يا بني
انا: ماشي سلام
عزيز : محمد بيه الواد بتاع البنزينه بيشكر حضرتك كتير وبيقولك كتر خيرك ي بيه
انا: قوله علي اي يا عزيز ده زي اخويا وبفتكر انا عندي اخ ومش عارف عنه حاجه وانا عايزه يكون اخ وضهر لي زي محمود صحبي
عزيز : تأمر بحاجه يا محمد بيه
انا: لا رايحو ي بني وابسط الرجاله يا عزيز
عزيز حاضر
انا: طبعا لما اكون طالع في مكان استجم بقفل جميع الموبايلات الا الخاص اللي به برايڤت نمبر
الفون رن وكانت السكرتيره انا ايوه يا روان
روان: في حد اتصل بينا من وزارة الدفاع وانا اجالت المعاد لبعد يومين لما تيجي يا فندم
انا : تمام ماشي محمود بيه هيبدأ ينزل الفتره الجايه تمام
السكرتيره تمام يا فندم
انا مش هستريح شويه من ام الشغل ده ولا اي وقولت امشي شوايه لوحدي علي Beach وماشي بفكر في اخويا وهوه فين واخباره اي لان ابويا كان كاتب اسمه
ولقيت حد ببخبط علي ضهري وكانت نيروز بنت عمي عز
وهنسميها نيرو
انا: اه نيروز اي اللي جابك هنا انا جاي اريح اعصابي ي بنتي
نيروز : انا هنا برحله مع اصحابي شوفتك بالصدفه ماشي علي البيلاج
انا: ماشي عايزه حاجه انا هكمل انا
نيرو : عايزه اتمشي معاك يا محمد لو سمحت لو مش هتضايق مني
انا: ماشي تعالي بس بحترام مش زي اخر مره بالفيلا عندي ومش عايزك تنزعلي من القلم اللي رزعته ليكي
نيرو : لا عادي يا محمد مفيش حاجه انت في مرتاتك
انا: بالفيلا تعبانين من الحمل يا بنتي
نيرو : **** معاهم ولقيت نيرو بتمسك ايدي فاكر يا محمد الصدفه اللي جمعتنا لما جتلي علي طربيزة الكافيه وزعقت وقلبت الدنيا عشان صوتي عالي
انا: في بالي صدفه بردك كله من تخطيط جدك
اه فاكر طبعا من بعد الموقف ده كل حاجه اتغيرت 180 درجه
نيرو: ايوه طبعا بس انت واحد يا محمد كان متوفر ليك كل حاجه وكنت بتبعد دلوقت بقا كل همك الشغل والفلوس وحاجات تانيه
انا: شغلي ده بقا دلوقت ده مستقبلي والحاجات التانيه دي زي اي انا طبعا فاهم بس بحور
نيرو : النيك يا بني
انا: انتي ي بنتي ازاي تتكلمي معايا كده انتي بنت وانا شاب
نيرو : ي بني عادي اي يعني والكاب بتعها الهوا طايره وهي وقفت تجيبه و ادتني ضهرها و طيزها المدورة اللي تحس انك هتموت و ترشق بينهم بعبوص او تقفشهم جامد مع الهوت شورت اللي مكنتش واخد بالي امن لبسها اللي لابساه، و بتعدل نفسها وبتجري تجيبه
انا: حلوه اوي
نيرو : لفت و بصتلي وجت وبتقولي هو ايه دا اللي حلو؟
انا: البحر ده احلا من بحر اسكندرية اه يا بلدنا يا حلوه
وبضحك ولينا ضحكت وجت تقولي البحر بردك
انا: امال هيكون اي يعني مثلا طيزك وبشاور عليها
نيرو : اي عجباك ولا اي
انا : بصراحه اه بس انتي ازاي تقولي لي الكلام ده
نيرو : انا بصراحه عيني عليك من زمان من اول ما قبلتك بالكافيه وانت عجبني وعايزاك ولما مسكت بتاعك في الجنينه بتاع الڤيلا عندك انا هجت زياده عليه ولما ضربتني بالقلم ولعت اكتر
انا: يا لبوه انا في دماغي ﴿اي العيله الشرموطه دي ﴾
تعالي نروح الشاليه عندك في حد عندك في الشاليه
نيرو : يلا مفيش حد هناك ي بني
طيب تعالي يا لبوة
وروحنا واول ما دخلنا هي كانت هايجه اوي
انا :اهدي يا لبوه نيمت نيرو علي ضهرها و بقيت ابوس فيها وهي اديها علي راسي من ورا بتحضني اكتر و بتمص شفايفي جامد اوي و انا ايدي علي بزازها و بقفش فيهم و نزلت بشفايفي علي رقبتها الحس فيها و ايدي لسه علي بزازها
نيرو : اه اممم ايوه يا حبيبي قطع بزازي في ايدك اممم كمان
قمت من عليها لان انا كنت لابس شورت بس وقلعته
ونيرو قلعت الشيرت والشورت و بقيت ملط انا شوفت بزازها قدامي و بقيت مجنون بقيت امص الحلمة اليمين و بقرص الشمال و نيرو بتتأوه و ايدها علي راسي فضلت امص بزازها خمس دقايق و بعد كدا نزلت لحس في بطنها و عند كسها لحسته بلساني لحسة سريعة و نزلت علي الفخاد بقيت اقفش فيهم و الحس فيهم و طلعت علي كسها تاني
وانا بتكلم بنفس سخن عند كسها
انا: كسك يجنن يا لينا احلا كس شفته في حياتي بجد
نيرو :اه بجد يا حبي كسي عجبك كل دا
انا: كسك ده جنان وصغير وحلو
ونزلت لحس في كسها و في الذنبور و دخلت صباعي لقيته دخل في خرم كسها و هي بتتلوي من كتر الهيجان و بتشد ملاية السرير
انا: نيرو انتي مفتوحه ولا اي
نيرو: اه ومش عارفه تتكلم من الهيجان انا مش مركز غير في كسها
ودخلت الصباع التاني في كسها و انا لسه بلحس في ذنبورها
نيرو : اه يلا بقي انا ولعت و مش قادرة
انا: يلا ايه؟
نيرو : اححح نكني يا محمد ابوس ايدك يلا
انا: لا اتعذبي شوية مش كنت هتموتي علي زبي
نيرو: اه عشان خاطري يلا بقي، ابوس رجلك
انا: عايزة تتناكي
نيرو: ايوووووة يلا بقي
انا: طيب مصي زبي كده يا لبوتي
نيرو من غير ما ترد قامت و نيمتني علي ضهري و مسكت زوبري و بقيت تلحس في الراس و تركز في فتحة راس زوبري و تحاول تلحسها كويس و بعد كدا تمص زوبري كله و تدخله في بوقها بأستثناء 6سم اللي مش بتقدر تبلعهم مع باقي زبي
يعني بتبلع زوبري كله بس بيفضل 6 سنتي برا عشان زوبري طويل شويه زي ما انتو عارفين
و تنزل علي البيضان تمص كل بيضة في بوقها و تبلعهم الاتنين في بوقيها
طبعآ كانت بتألمني الحركة دي عشان بضاني كبير شوية و هي بوقها صغير اوي
و بدون مقدمات نيرو صوتت و جابت ميتها علي بطني و علي السرير قمت انا و خليتها تنام علي ضهرها و بليت ايدي و دعكت بيها كسها و رفعت رجليها علي كتافي و ظبطت زبي علي كسها و هاتك يا ضرب في كسها و نيك جامد
بعد اكتر من نص ساعة نيك في مختلف الاوضاع كنت جبت انا مرتين و نيرو يمكن ست مرات
انا: بلفها علي بطنها وهبدا انيك في طيزها اللي مجنناني
نيرو : لا مش قادره خالص وانا مجربتش النيك ورا خالص
انا: بمزاجي ي لبوه ولفيتها ودخلت صبعي وكانت ضيقه جدا
نيرو بتصوت : خلاص عشان خاطري
انا دخلت صباعي التاني وطيزها بتقفل صباعيني وبتصوت
اهدي كده لان انا هنيكك فيها انا مزاجي عايز طيزك
اهدي كدا واخت من كسها عثل وبليت زبي ومدخل راس زبي والصويت شغال وراس زبي في خرم طيزها
وهي بتشخر وانا بستغرب ازاي بنت ناس تعمل كده
ولا سألت في امها الملبن لقيت طيزها بدأت تتأقلم علي وضع زبي ودخلته واحده واحده ونفسها راح وسكتت
وقاعد ارزع وطيزها بتقفل علي زبي وبعد ربع ساعه من الرزع زبي نزل كمية مهوله في طيزها وهي فرحة وبتقولي انا لبوتك انتا
انا: متخديش عليها دي كانت نيكه طياري كده يا لبوه
نيرو: لالا عشان خاطري انا بنت عمك
انا : و نمت جنبها نص ساعه وهي نايمه وقمت لبست وطلعت علي الفيلا عندي واخل علي نادين
نادين: كنت فين يا صايع وبتضحك
انا : كان عندي نيكه سريعه كده ما انتي عارفه مش قادر اقرب ليكم
نادين: طيب ووشها قلب
انا: انتي عارفه ان مش بقدر اخبي عليكي حاجه يا نيدو
نادين: ماشي يا حبي ارتحت يعني
انا : لا وعايزك تريحيني ?
نادين : طب يلا نام بقا كدا مش هيحصل طيب
انا : خارج برا شويه هكلم الواد محمود صحبي لان هنزل
علي الشغل
وجه لي فون من رقم غريب علي فوني
انا: الو مين معايا
المتصل: محمد بيه معايا
انا : ايوه مين
المتصل : معاك ياسر مندوب مكتب وزير الدفاع يا محمد بيه
انا : اهلا اتفضل
المتصل : متحدد ليك معاد في المكتب لان هيبقا في شغل بينا
انا: في اجازه حضرتك ممكن تكلم السكرتيره وتحدد معها معاد
المتصل: اسف يا محمد بيه هنحدد معاد في اسرع وقت
انا: تمام مفيش مشكله تمام
انا : بكلم محمود في الفون واد يا محمود مش هنخلص يعني وننزل الشغل بقا
محمود: احا انت لسه مكلمني امبارح يلا احا انت مستعجل ليه
انا: اه مستعجل لان اللي انا عايزه بيبدأ يحصل اهو مكتب وزير الانتاج بيكلمني عايز يقبلني
محمود : اللعب انا جهاز من دلوقت لو هتنزل من عندك
هنزل بعد بكرا الصبح باذن ****
محمود: ماشي يا حبي خليني اخلص اللي في ايدي
انا: اللعب احنا بدأنا نضرب نار ايوه كده
محمود : اقفل يلا
انا: اي ده هيفضلو نايمين ده احنا الساعه 7 بليل
يا < سوزان دي مديرة الفيلا عندها 55 سنه البشره بيضه جسم كيرفي>
انا: صحي الهوانم يلا عشان ننزل
سوزان : حاضر يا فندم
بيرو اختي نزلت لي بتقولي محمد انا همشي بقا
انا: رايحه فين يا بنتي مش هتمشي انتي هتفضلي معايا يا اختي وهدور علي اخويا من الاب وهنبقا مع بعض باذن ****
بيرو : انت طلع ليك اخ من الاب ولا اي
انا: اه كل يوم بكتشف حاجه جديده ي بنتي
بيرو : **** معاك ي حبي هي النسوان اللي جوه دي هتخلف امته
انا: اعرف المهم عايزين نخرج دلوقت فوقيهم ويلا نخرج
بيرو : ماشي يا محمد هصحيهم ماشي
انا: بكلم مديرة الخدم وبقول انا عايز الخادمه اللي في قصر والدي اللي كانت ماسكه الغرفه بتاعتي هناك
سوزان: انا عملت حاجه يا فندم
انا: لا ي سوزان دي هتبقا الخادمه الخاصه لي هي عارفه نظامي
سوزان: حاضر يا فندم
انا: حضري wc لان هاخد شاور يلا بسرعه
سوزي : حاضر يا فندم
انا : شوفي مدام هدي تنزلي كدا
سوزي حاضر
هدي نزلت اي ياباشا وحشتيني اوي
هدي : انت اصلا سأل في يا ميتو
انا: مقدرش ي حبيبي و**** بس انا عارف انك تعبانه اوي من الحمل عشان كده سايبك علي رحتك ويلا عشان نخرج كلنا
هدي: يا حبيب قلبي ونطط في حضني وبوس واحضان وتقولي خايف عليا يا حبيبي
انا: امال ي حبيبي تعالي ناخد دش بس بحترام ?
هدي :ماشي يلا يا حبي
خلصت الدوش طبعا ومخلاش من الرومانسيه والحب
في الحمام بس بحترام
ولبسنا وكلنا خرجنا في كافيه شيك جدا انا
جاد الجوهرجي
انا: اللو يا جاد جهز لي 3 اطقم الماظ زوق عالي ودخلت اقعد وبكلم معاهم
جه بودي جارد لي وبيقولي ممكن ثانيه يا محمد بيه
انا : انت مين والحراسه جت لي في اقل من ثانيه
البودي جارد : انا تبع مدام مني الجمل يا فندم
انا: اهلا هي فين بالغرفه الاخري من الكافيه
ورحت مع الجارد وكان معايا 3 من الحراسه بتعتي وداخل لقيت بنت في 29 سنه ملكه في الجمال وسمعت سريخ جامد من مرتاتي واختي
في مكان اخر بين
عماد شاب عمره 28 سنه طوله 175 سم رفيع ابيض البشرة معاه كلية طب بطري اخدها بعد سنين من المعناه بسبب ظروفه انه هوه اللي بيشتغل وبيصرف علي
نفسه دلوقت شغال في مزرعه مواشي عايش مع امه
نجلاء 44 سنه بيضة 160 سم جسمها مظبوط سيكا وهي ربة منزل ابوه ساب امه وميعرفش عنه حاجه امه معرفه عماد بكده
صحيت من النوم عشان انزل شغلي في المزرعه لقيت امي قاعده حزينه وبتتفرج علي التلفزيون
انا : مش هتبطلي فرجه علي التلفزيون عشان الننظر يا امي
امي : انت صحيت اهي اي حاجه تسليني يا عماد
انا: تسليكي ايه، دا المسلسل الواحد بيفضل شغال وانتي بتنامي قدامه وبضحك وببوس اديها
امي : خلاص بقا يا عماد وبتضحك بس انت روح خد دوش و الفطار جاهز في المطبخ ابقي ادخل افطر عشان شغلك
انا: ماشي
امي: صحيح صاحب المزرعه عامل معاك اي
انا: الحمد**** يا امي (اصلا ده مطلع عيني بس ) هوه مش عايز يقول لامه
امي: **** يصلح حالك ويحنن عليك القلوب يا بني ****
انا: **** يخليكي لي **** وما يحرمنيش منك يا غاليه وببوس راسها
امي: ادخل بقا خد لك دش عشان ما تتاخرش
انا: ماشي يا نيجو
امي: بقولك اي انت عارف اني مبحبش الدلع الماسخ ده
انا: طيب. علي العموم انا اسف يا ست الكل
امي: لما تحب وتتجوز ابقا دلها زي ما انت عايز
انا : مش هتجوز قاعد جنبك اهو ودخلت الحمام اخدت دوش وخرجت،دخلت المطبخ فطرت وعملت كباية قهوة وخرجت بيها في الصالة شفت امي زعلانة بعد ما اتكلمت معاها في موضوع اني مش هتجوز لان انا اصلا ظروفي وحشه
انا: مالك بس يا وليه علي اول الصبح؟
امي: مالي ما انا كويسة اهو انت شايفني بشد في شعري؟!
انا: بتضحكي عليا ولا علي نفسك روقي كدا هعملك اللي انتي عيزاه حاضر الظروف بس تتعدل
امي: خلاص يا عماد **** يصلح حالك **** كل حاجه هتتعدل باذن ****
انا: طب انا هلبس و هنزل الشغل يا امي عايزه حاجه مني
امي: لا **** معاك يا عماد يا بني ****
انا: نزلت وروحت الشغل وكان اني لازم اول ما اخش اكشف علي البقر كله
قعدت علي الكرسي باخود نفسي من الشغل، دقيقتين و عم ابراهيم قعد جمبي
ابراهيم : اي يا عماد
انا:ايه يا عم ابراهيم
ابراهيم :في حاجه مضيقاك ولا ايه لو حد مضيقك قولي و انا اريحك منه واول مره اشوف ابراهيم بيتعامل معايا كده
انا بابتسامه: ابدا اصل عيزين يفرحو بيا والحال معايا مش كويس الحمد****
ابراهيم : طيب ما انا كمان عايز افرح بيك معاهم
انا: حاضر هحط اسمك في لستة الناس اللي عيزين يفرحو بيا يا عم ابراهيم حاضر
ابراهيم : ههه طيب ايه مش ناوي تكمل نص دينك بقي
انا:ومش عارف يعم ابراهيم الجواز دا مسؤلية و حمل والظروف الحمد****
ابراهيم: وانت جدع و يعتمد عليك يا عماد متقللش ثقتك في نفسك
انا: مش عارف انا بفكر في الموضوع لكن كل مرة بتخنق منه و بأجل التفكير لبعدين
ابراهيم رب النهارده هو رب بكره متحملش هم حاجه وانت دكتور زي الفل اهو ممكن تمسكك المزرعه واهو داخلك يزيد يا عماد
انا: لا يا ابراهيم هتتعدل باذن الرحمن هتتعدل
ابراهيم : تعال يلا معايه فوق حكم ام كارم عامله الحمام المحشي و شايله منابك عشان عرفاك بتحبه
انا : مستغرب من المعامله وكنت بتغدا في المزرعه مع العمال
انا لا الف هنا و شفه،بس انا مليش نفس و**** يا حاج
ابراهيم : كدا برضو هتكسفني؟ و تزعل ام كارم منك دي نبهت عليا لو مطلعتش معايه تتغدا مش هتكلمك تاني
انا: اسف مش هقدر اكل بس هطلع عشان ما ازعلش ست الكل مني حاضر طالع معاك ي عم ابراهيم
ابراهيم : خد دوش في الحمام هنا و ابقي حصلني علي البيت
انا: طيب تمام ومستغرب من المعامله الجديده دي
ودخلت حمام المزرعه طبعآ حمام نضيف
خلصت دوش و طلعت فوق عند بيت عم ابراهيم كان جنب المزرعه اصلا
انا من عند الباب: عم ابراهيم
ام كارم من جوا: تعاله يا عماد هو انت غريب؟
انا: اه غريب
ام كارم او سمر 39 سنه، بيضة 166 سم بزازها كبيرة بس مش مدلدلة و طيزها كبيرة بس مش اوي و شكلها و ريحتها ديما حلوة بقتعد في البيت بلبس بيتي عادي و هي معتبراني زي ابنها كارم و ديم تسالني عن امي و انا بحترمها و بعزها زي امي و اكتر مع ان المعامله بتاع جوزها كانت وحشه معايه واتغيرت النهارده
انا:البيت له حرمته برضو يا ست الكل
ابراهيم : ادخل ادخل يا عماد روحي يا ام كارم جهزي الاكل
انا:: لولا زعلكم و**** ما كنت طلعت وانا اصل مليش نفس اكل و****
ام كارم : يلا يا دكتور و بطل رغي كتير اقعد جمب ابراهيم علي ما اغرف الاكل
قعدت علي صنية في الارض و ام كارم حضرت بقيت الاكل و قعدنا ناكل و كل واحد يعزم عليا ادوق صنف من الاصناف و في عز ما انا باكل
فوني رن و كانت امي
خدت الفون و خرجت البلكونة وبكلم امي
انا: ايوه يا ماما
امي : ايه اكيد خلصت شغل من بدري
انا: ايوة
امي: تعاله عشان عيزاك
انا: حاضر يا امي
قفلت مع امي و دخلت من البلكونة
ام كارم : اي هتمشي ولا ايه؟
انا: ايوه حضرتك
ام كارم : ليه خليك يا دكتور شوية
انا: كفاية كدا ده الحاج ابراهيم بينام علي نفسه اهو
وامي عيزاني
انا: بالسلامة انا هستاذن
نزلت من البيت و قفلت باب البيت و طلعت علي اول الشارع 5 دقايق وكان تاكسي معدي اخته وطلعت علي البيت لقيت امي تعبانه
انا : مالك يا ماما في اي اوديكي للدكتور
امي: لا يا عماد انا كويسه انا عايزاك ترتاح يا عماد بقا انت ده مش مكانك انت مكانك مع ابوك في شغله ومصانعه وشركاته
انا: ابويا مين مش بتقولي لي مش عارفه مكانه
امي: انا عارفه مكانه ياعماد ابوك غني جدا جدا بس مات اهو من 5 شهور وعندك اخوات من الاب كمان 3 بنات وولد
بس في اخت ليك ماتت واخوك هوه صاحب كل حاجه لان هوه اصلا اللي ماسك شغل ابوك مع شركاته انا سامعه ان ليه شغل لوحده بعيد عن ابوك واخوك كمان مليونير بس من شغله هوه يا عماد
هوه صغير 23 سنه وطيب يا عماد
عماد: بتقولي ايه انا لي كل ده وبعداه عني ابوك اللي كان عايز كده وقالي لو قرب هيموتني يا عماد يا بني انا اسفه
النهايه
وكده الفصل التامن خلص اي رايكو يا شعب العنتيل في الجزء ده اكمل علي نفس النظام ولا اغير يا بشوات
لان الاحداث الجايه هتبقا صعبه اوي واللي كنت مفكره معايه طلع عليا
? ياتري محمد هياخد اخوه في حضنه واخته ولا هيبق اي النظام ?
وياتري حصل اي لمرتاتي في الجزء اللي فات ?
اتوقعو اي حصل
واللي هيتوقع صح هدخل اسمه في القصه مع السلامه الي جزء جديد من سلسلسة روقان الي النهايه
صباح الجمال او مساء الجمال حسب الوقت اللي بتقرأ فيه القصه انا بشكر الكل علي الدعم وباذن **** اكون عند حسن ظنكم واسف علي التاخير ممكن اكون مغير في الاسماء في كل جزء وسن الناس والاماكن اللي فيها لكن 60٪من الاحداث حقيقه عايزيين تصدقو صدقو مش عايزيين مفيش عندي مشكله ممكن تشوفني وسخ ومعنديش رحمه بس اللي شوفته كان صعب انا مليش في القتل بس تمام ممكن اضرب واكسر لكن اقتل لا وزي ما قولت القصه فيها احداث حقيقه واحداث لا مش ملزم ابين انهي حقيقه وانهي اضافه ويأتي القدر لي ثاني مره وياخذ الغاليين لي ?
ممكن الجزء ده هيبقا صغير بس الاحداث اللي فيه بتموتني
الجزء التاسع
الفراق بيين الحين والاخر بين الزوجه و الابن
الجزء اللي فات وقفنا عند وانا رايح اقابل مني الجمل سمعت سريخ جامد من مرتاتي واختي سبت مني وجريت عليهم وسبت مني ومشيت اجري وهي معايه
انا : في اي حصل
نادين: بموت يا محمد مش قادره اه الحقني
هدي: انا هموت يا محمد وماسكه بطنها
اختي: نفس الكلام
انا: اسعاف يا بهايم بسرعه يلا
بعد 5 دقايق الاسعافات وصلت وطلعنا علي المتذفي والكل بيعيؤط وهدي معدتش بطلع نفس
وداخلنا علي الميتشفي خادوهم علي العمليات الدكتور طلع لي بعد دقيقتي
دكتتور مين معاهم
انا: جوزهم انجز
الدكتور: دلوقت ده تسمم هما كلهم هيبقو تمام بس في وحده فيهم لنضحي بالام لنضحي بالاطفال
انا: الام طبعا تبقا كويسه انجز
دكتور: تمام ماشي
انا: انجز بسرعه انت لسه هتتكلم
عارف : وصل لي وقالي في سبع جايلك ده انسان بشري بس وحش هتقدر تعتمد علي وهيحميك وهيحمي كل شغلك
انا: مردتش وقاعد خايف عليهم وبعد ساعتين الدكتور طلع وقال
دكتور : يا فندم انا اسف الام والطفل ماتو
انا: انت بتقول اي انا قولت عايز الام تعيش لا ونبي
دكتور: انا اسف قدر **** يا فندم انا اسف
مني: اهدي يا محمد ده قدر **** ومكتوب
انا: دي هدي حضرتك وروحت بحضنها وبقولها دي مراتي دي كانت بتعشقني عشق
اه انا مش بضهر حد في عيلته حد انا بس باذي اللي يقربلي ويقرب لعيلتي ليه كده بس اللي بياذيني ليه مكنتش انا ****
مني: وحد **** يا محمد اهدي بس **** هيعوضك باذن ****
سبع: محمد بيه البقاء *** يا محمد بيه انا جدك بعتني ليك وهوه جاي بالطريق هوه وعمك
انا:بشوف مين بتكعم لقيت واحد طويل وعريض وشكله غليظ جدا ويتخاف منه لا محدش يجي انا قو لت اهو
سبع: حاضر يا فندم هبلغهم
انا: بعيط ومش قادر اتكلم نهائي ومش عارف اعمل اي وبعد ساعتين من الصمت اسمع صوت محمود صحبي جاي بيجري عليا وبيعرج شوفته عيط اكتر من منظره
محمود: البقاء *** يا محمد وحد الاه كدا *** كبير يا بني
انا:حضنته جامد وبعيط وبقوله هدي ماتت يا محمود اه وهوه بيعيط علي عيطي
مني: يا جماعه مش كده يا محمد بيه اهدي ويلا عشان الاوراق وكده
انا: تسلمي علي وقفتك يا معايا مني هانم
مني: متقولش كدا انا بسمع عنك كل خير يا محمد بيه وده موقف مكنتش انفع اسيبك فيه
سبع:انا خليت الحراسه تقفل المكان يا محمد بيه وعرفت مين اللي عمل كده
انا: مين يا ده
سبع: شخص بيشتغل في الكافيه يا فندم وانا هتعامل معاه
انا: انا عايزه قدامي بالفيلا يا سبع
سبع : حاضر يا محمد بيه
محمود: اخبار نادين اي واللي في بطنها التوأم يا محمد
انا: الدكتور بيقول كويسيين يادكتور لو عايز اسفر حد برا حالا يسافىو انا مش عايز اخسر حد تاني
الدكتور : مفيش داعي الهوانم تمام والحمل كمان بتاع نادين هانم تمام
محمود: الحمد**** يا محمد عايزين نطلع القاهره بالجثه عشان ندفن
انا: كلم كريم يجهز كل حاج يامحمود وانا هدخل لهدي اشوفها وبعيط
محمود: ماشي بس بلاش احسن تخش يا محمد
انا:هدخل لو اي حصل سبني
وداخل لهدي ورجلي مش عايزه تسبني انا شوفتها وكانت نايمه زي الملاك وبشوشه
روحل قلبس سبتيني يا حبيبي و**** العظيم هجيب حقك ومش هسكت وبملس علي شهرها وانا مرمي علي ركبي وبعيط منها بسبب اني شوفت منها كمية حب وحنان كبيره
انا مش عايزك تزعلي مني يا هدي علي اي حاجه عملتها مع اهلك ونبي انا اسف بس كل ده كان بسببك يا حبيبي
عايزك تسلمي علي كريمة اختي يا روحي اه يا حببتي طب اصحي واتكلمي معايه انا مكنتش بسمعك دلوقت هسمعك ونبي اصحي
نفسي بتكلمني اي يلا اجمد كده وفوق احنا شوفنا كتير يا بني وكل ده بسببك
انا: خلاص اسكت بقا مش عايز اسمعك
نفسي: يلا غور في داهيه كل اللي حواليك بيموت بسبب غبائك يا غبي
وطلعت برا الغرفه وبكلم محمود بصعوبه خلصت كل حاجه يا محمود
محمود: علي الصبح باذن **** النعي هينزل بالصحف بس والعزا بعد يومين بساحة **** ......
الفون رن وكان جدي
انا: ايوه يا جدي
جدي : شد حيلك يا والدي **** يرحمهاا
انا: اللهم امين يا جدي
جدي: انا كنت جاي انا وعمك بس انت قولت بلاش يا والدي
انا: مش عايز اتعبكم يا يا جدي انا جاي الصبح ادفنها
جدي: ولا تعب ولا شي يا والدي شد حيلك
انا: تسلم يا جدي هقفل دلوقت مع السلامه
ممرضه : مدام نادين فاقت وعيزاك
انا: بفرحه وحزن في نفس الوقت وبجري عليها
وداخلت الغرفه نادين روحي حمدلله علي السلامه يا حبيبي
نادين: اي حصل يا محمد لينا كلنا
انا: مفيش حاجه يا نادين بس العصير كان فاسد بس
نادين : كلنا كويسيين يعني وانتا كويس يعني
انا: اه كله كويس الحمد**** قوقي انتي بس كده عشان نتفسح
نادين:بتضحك وتقولي فسحة اي بقا دي قلبت بمستشفي
يا بني
انا: بضحك بضحكه مصطنعه كده يلا خير
نادين: امال هدي فين واختك كمان
انا: كاتم الدموع وبقولها كل واحد بغرفه خاصه
نادين: مااك يا محمد في اي انت مش عجبني
انا: مفيش ي بنتي حاجه مصدع بس من القلق اللي كنت فيه عليكم يا حبي
نادين: احنا كويسين اهو متخفش بقا علينا احنا شويه ونفوق ونمشي
انا: باذن ****
الدكتور جه وكنت خايف يقول حاجه ليها كنت علي اخري
لكن الحمد**** الدكتور مقلش حاجه انا خليته طالع وطلعت وراه
انا: يادكتور دلوقت احنا هننزل القاهره بالجثمان وانا مقولتش لنادين عايزين اي حاجه تهديها بس وضد الانفعال بس ومش عايز يكون له تأثير علي الحمل
الدكتور: طبعا متخفش يا محمد بيه مدام نادين بالشهر الثامن وهنديها مهدء عشا الخبر لما تقوله ليها
انا: اقول ليها طب ازاي اعمل كده دي كانت بنتها واختها الصغيره
الدكتور: لازم تعرفها لانها هتشوف الاسعاف والجنازه بالطريق الي المطار يعني كده كده هتعرف
انا: ماشي يا دكتور
محمود: مالك في اي
انا: مش عارف هقول لنادين ازاي علي هدي
محمود: ممرضه تقول ليها وهي بتديها حقن المخدء
انا: مش هينفع لازم انا اقول ليها يا محمود وبفتكر الايام واللحاظات الحلوه اللي كانت بيني وبنها وبدمع
وداخلت لنادين وقاعدة علي السرير ووخدها بحضني والممرضه جت وبتديها حقن في المحلول وانا بحضن فيها نادين يلا بقا شدي حيلك عشان هنسافر الصبح عشان ..... مش قادر عشان ..... ندفن هدي وبدمع
نادين: مين انت بتقول اي طيب هدي مين يا محمد وانا حضنها وبدمع هدي اختك ومراتي يا نادين بس ب**** عليكي اهدي عشان اللي في بطنك
بتعيط والهستريه اشتغلت دقيقتين ولقتها هدت شوايه بس وبتعيط انا اهدي يا نادين انا معتش لي غيرك دلوقت
ولا عايزه تروحي مني وانا اموت كمان
نادين مش بتتكلم وبتعيط وانا كمان بدمع وبقول ليها خلاص ونبي عشان خاطري
نادين: بتبص لي وبتهز دمغها حاضر
محمود : خبط ودخل ازيك يا نادي صحتك تمام
نادين: مش بترد بس بتهز دمغها وبتعيط
محمود: طب الحمد****
تعاله يا محمد في حد عايزك برا
انا: حاضر اطلع وانا جاي وراك اهو
محمود طلع وانا ببوس دماغ نادين وبقولها انا هطلع اشوف مين برا
وطلعت وكان حمدي بيه مساعد ......
حمدي: البقاء *** يا محمد بيه انا مندوب من كذا وجاي لمعاليك عشان اكون مع حضرتك
انا: تسلم يا حمدي بيه انا ساعتين وهمشي اهو بالجنازه
حمدي : هكون مع سياتك لحد القاعره والدفن يا فندم
انا: تشرف يا فندم
بعد ساعه دخل عليا عمي عز وجيش من الحراصه ومش عارف ليه
عز: البقاء *** يا ابن اخويا شد حيلك يا بني
انا: البقاء *** يا عمي جيت ليه انا ماشي اهو
عز: انا بتقول اي يا محمد دي بنتي ومرات ابني
انا: **** يخليك يا عمي
ومشيت من المستشفي ومعايا محمود وعمي ومراتي نادين واختي وحمدي بيه وسبع
وعربيات حراصه وشرطه وموكب ماشي وطلعت علي القاهره وانا يعتبر مش شايف قدامي حاجه وبفتكر كل الحاجات الحلوه اللي كانت بنا وبدمع
نادين: بتبص عليا وبتدمع خلاص يا محمد **** يرحمها
انا: امين يا نادين وبعد كده طلعت علي المسجد بالتجمع
وصلت الجامع وكان المكان كله تامين وحراسه كبيره في كل مكان وناس اعرفهم وناس معرفهمش وقرايبي من البلد وجدي وكذا حد مهم كده وبردك معرفهمش
صليت الجنازه وطلعت علي المدفن بتاع عيلتي لان هدفنها هناك مش عند عليتها جه جنبي حد بيطبطب عليا وكان متبهدل شويه وعنيه مغرغره بالدموع وبيقولي شد حيلك يا محمد يا
فاجئه سبع وصل لي وبيأمن عليا مع الحراسه بتاعتي انا حسيت بحاجه كده لما الشخص ده لمسني شعور غريب بس مش مركز
مره واحد كنت في انهيار داخلي بس ثابت قدام الناس وطلعت علي المقابر الخاصه بي
وشوفت قبر والدي وجدي شافه قعد يدمع انا داخل هدي ومش عارف عملت كده ازاي شيلتها ونزلت مع اللي بيدفن وكنت انا شيلها لوحدي وطولت تحت محمود وبدمع ومش عايز اطلع
احساس إن فقدان ابنك ومراتك مره واحده صعب جدا *** ما يكتبها علي احد وافتكرت اختي كريمه وكنت حاسس بيها في كل مكان مش عارف ازاي
صحبي محمود نزل واخدني عشان اطلع لان تاخرت
وطلعت كان معالي و ومعالي م ومعالي ج انا اصلا استغربت وجم سلمو عليا وا٩ضان والبقاء *** وكده
جدي جه وقالي يلا يا محمد عشان نمشي مينفعش كده
انا : حاضر يا محمود وصل لي وكلمته براحه وقولت له يدبح عجول ويطلع فلوس وحاجات تانيه ***
محمود: حاضر يا محمد كل ده حصل اصلا
انا: عايز الكلام ده لمدة اسبوع يا محمود
محمود: حاضر حصل يا محمد بس اثبت كدا لان كدا مينفعش خالص كده
وصل ابو عمار صحبي **** يرحمه وقعد يحضن في ويقولي **** يرحمها يا محمد ويرحم عمار وبيدمع
انا: اللهم امين يا عمو
جدي : يا محمد يلا يا بني عشان ترتاح
انا: حاضر وبعد ساعه من السلامات من الناس
عمي عز جه لي وبيقولي مندور بيه عايز يعزيك يامحمد
مندور: البقاء *** يا محمد **** يرحمها يا محمد بيه
انا: البقاء *** يا مندور بيه
ووخلصنا الجنازه وطلعت علي الفيلا عندي وكان عندي عمي ومحمود ومراته وجدي وعماتي وكله عني الا امي
انا : داخلت ومش عايز اكلم حد نهائي عماتي جم ليه واحضان وتعزيه وانا في زهول تام من الصدمه وماسك في نادين مش عايز اسيبها
عمي: محمد اطلع ارتاح ي بني
وفعلا طلعت فوق وبفتح غرفة هدي نادين اخدتني لغرفتها وقالت لي تعاله يا محمد وماسكه نفسها من العيط عشاني
وداخلت الغرفه ونمت في حضن نادين اكني *** صغير لسه ونمت وقت كبير وبردك مش بتكلم
في مكان اخر ........
الولد داخل علي امه وبيبوس قدميها
نجلاء : انت جيت يا عماد يا بني
عماد: ايوه ماما **** يخليكي لي يا ست الكل وميحرمنيش منك ابدا
نجلاء : ولا منك يا حبيبي انا بس هيزاك تعزرني اني مقولتش ليك علي ابوك واخوك انت عرفت كان هيعمل اي
عماد: عارف يا امي كله خير الحمد**** بس انا هعرف اوصل لاخويا بامر **** انا عرفت عنه انه طيب بس هوه في مشاكل علطول
امي: بلاش يا بني انا خايفه عليك و**** خلينا في عشبتنا دي احسن لينا
عماد: متخفيش يا امي عليا انا مش عايز حاجه انا عايز اخويا بس وعايز عيله و**** يا امي مش عايز فلوس و****
نجلاء : يا انا خايفه عليك اخوك مش هيصدق وممكن يازيك ب**** عليك ونبي بلاش
عماد: يا امي متخفيش ابنك راجل وااكبر منه يعني انا الكبير يا امي
نجلاء : **** يصلح حالك يا بني ****
عماد: انا هطلع انام يا امي تامري بشيئ يا ست الكل
نجلاء: لا يا حبيبي التلفزيون جاب اعلان
يا عماد تعاله اقرأ اصل مش شايفه كويس
عماد حاضر يا امي
عماد: وفاة زوجة الملياردير محمد عبد المقصود نعي
دي مرات اخويا يا امي والجنازه غدا باذن ****
انا هروح يا امي ده اخويا
نجلاء: بلاش يا بني خايفه عليك انت شايف نزل له نعي بالتلفزيون واحنا علي قدنا
عماد: انا هروح يا امي لو اي حصل ده اخويا يا امي انش**** يموتني
نجلاء: لا متقولش كده يا حبيبي انش**** انا
عماد: **** يخليكي لي **** وميحرمنيش منك ابدا
........................
نرجع لي بقا
صحيت من النوم بعد فتره كبير وكان في حاله من الصمت انا ونادين
نادين: انت صحيت ي حبيبي
انا: مش برد وباين عليا الحزن
نادين : عشان خاطري بلاش كده يا محمد انا مايش غيرك يا حبيبي دلوقت مينفعش طب عشان اللي في بطني طيب ولا عايزني اموت واسيبك
انا: لا ونبي انتي كل ما لي يا نادين وكل ثروتي اللي في بطنك دول انا عايزهم يبقو سند لي دايما يا نادين انا معتش لي غيركم دلوقت يا حبيبي
نادين: طبعا يا محمد **** يخليك لينا **** وميحرمنيش منك ابدا
ونزلت علي المكتب كانت الساعه 2 م وكنت قاعد علي المكتب ومش عارف مين عمل كده وفاجئه بصوت عالي
يا سبع عايزك تعرف مين عمل كده
سبع: حاضر يا محمد بيه
انا : في اسرع وقت
سبع : حاضر يا فندم
وجه في بالي الشخص اللي جه طبطب عليا وانا بالجامع
بقولك يا سبع فاكر الشخص اللي جه يطبطب عليا وانا بالجامع وانت جيت علطول
سبع: ايوه يا فندم فكره
انا: عايز اعرف مين ده وساكن في وكل حاجه عنه
سبع: الصبح يا فندم يكون عندك كل حاجه عنه
دخل عليا جدي وبيقولي محمد انا عايزك تجمد كده لان اللي جاي اصعب
انا: هوه في اصعب من كده يا جدي انا خلاص معتش مستحمل حاجه و****
جدي: انت راجل يا محمد وانت عصب عيلة المقصود
انا: **** يخليك يا جدي احنا عايشين من خيرك
جدي : **** معاك في الجاي يا محمد
سبع: جه جري محمد بيه عرفنا اللي عمل فيكو كده
اخت حضرتك( منار ) يا محمد بيه
جدي: انت بتقول اي يا سبع
انا: انت بتقول اي يا سبع والدنيا لفت بي ووشي جاب ميت لون ولون ووقعت علي الكرسي ومش بتكلم ومش عارف
..............
وكده يبقا الجزء التاسع انتهي
مرحله عدة قصاد عيني في ثانيه بعد ما عرفت اللي
عملته اختي منار في مراتي
الحياه بتخبي حاجات كتير لينا وياريت مكناش نعرفها
الجزء العاشر والأخير
احداث كتيره جايه وهيبقا طويل
وهيكون النهايه ?
صباح الجمال او مساء الجمال حسب الوقت اللي بتقرأ فيه القصه انا بشكر الكل علي الدعم
واسف علي التاخير جدا جدا انا طول عمري تعبان وعندي مشاكل جسديه من اللي شوفته اسف علي التاخير واسف لكل واحد معجبتوش القصه بتاعتي ونسبه مصدقيتها 70% وشكرا لكل اللي كانو بيدعموني كل الشكر ليكم
واسف للناس اللي كانت بتكلمني ومكنتش بعرف ارد وبشكر كل ناقض لي في القصه
الجزء العاشر والاخير من السلسه الاولي
الجزء العاشر
هنبداء من نهاية الجزء اللي فات .....
سبع: جه جري محمد بيه عرفنا اللي عمل فيكو كده
اخت حضرتك منار يا محمد بيه
جدي: انت بتقول اي يا سبع
انا: انت بتقول اي يا سبع والدنيا لفت بي ووشي جاب ميت لون ولون ووقعت علي الكرسي ومش بتكلم ومش عارف
سبع: ده اللي عرفته من الواد اللي مسكته يا محمد بيه
انا: اه بتقول اي اختي اللي من لحمي ودمي تعمل كده
انا عايزه الواد ده قدامي حالا يا سبع
سبع: حاضر يا فندم دقايق ويبقا عندك
جدي: انا ولاد ابني للدرجه دي مش بيحبو بعض طب ليه كده ****
انا: مش بتكلم ومصدوم وتعبت اكتر ما انا تعبان وحسين بقلبي بيتسحب مني ووشي اصفر وجدي بيتكلم ومش عارف هوه بيقول اي
جدي: محمد سا بني اهدا مش عايزك تعمل حاجه وبعد كده تندم عليها
انا: مش برد عليه وعيني حمرا ددمم ومش عايز اسمع صوت حد
سبع جه وجاب الواد
انا: قاعد عندك يا رغد كده علي الكرسي ده وسيبه وخليه يشرب مايه وعايزه يتعالج من الجروح دي
جدي: مستغرب وبيقولي انت بتقول اي
انا:ولا اكن حد بيتكلم ورايح وبطبب علي الواد
ورعد مستغرب من التعامل بتاعي انا بشد كرسي رعد جه جري يجيبه لي وقاعد قدام الولا وشي بوشه
اهدي يا حبيبي انت اسمك اي يا بني
الواد كان جسمه صغير جدا وضيف كده عنده 20 سنه
بقوله مش عايزك تخاف خالص وبقوله يا سبع وبزعق ينفع كده اللي انتو عملتوه ده في كذا
انت اسمك اي يا بني
الولا : اسميييييييي اااااااسلام
انا : اهدا كده وعايزك تحكي لي كل حاجه ازاي عرفت منار وازاي قالت ليك
اسلام: انا هقول ليك كل حاجه بس سبني اعيش ونبي يا بيه انا عندي اخوات بنات وابويا وامي بصرف عليهم
انا: متخفش بس يلا احكي استنا يا سبع اسلام كل ولا لسه
سبع: مكلش من يومين ولا شرب
انا: طب حات اكل ومايه له بسرعة
قول يا اسلام كل حاجه
اسلام: حاضر
انا: لي واحد صحبي شغال بفندق بالساحل وقالي يا اسلام انا عارف ظروفك تعاله اشتغل هنا في مطعم فلوسه كويسه
وفي يوم دخل عليا واحده وواحد نضاف جدا روحت ليهم
انا : اتفضلو يا فندم تأمرو بي اي
الشخص : تشربي اي يا حببتي
البنت: sparkling water يا حبيبي
الشخص: sparkling water مع pineapple juice
انا: حاضر يا فندم
ورحت وجبت ليهم الطلبات دي وبعد ساعه الشخص لغاني وقالي تعاله حسابك كام قولت له 250 يا فندم
لقيته بيديني 500 وبيقولي الباقي عشانك
انا فرحت جدا جدا ومنظري بان عليه الفرح
البنت ضحكة وقالت لي للدرجه دي يعني
انا: اسف يا فندم تأمرو بشيئ وماشي
الراجل: مره واحد جه لي وقالي عايزك في مصلحه حلوه وهتطلع من ورا الحكايه دي بفلوس كتير اوي اوي
انا: اؤمر يا فندم اتفضل
الراجل : لا بعد شغلك رن عليا وده الكارت بتاعي لو عايز كلمني
انا: طيب تمام يا فندم هكلمك بعد الشغل انا دماغي بتفكر يا تره ده عايز مني اي ده ووعايز اي من واحد زيي ده
الشغل خلص وكلمته علطول وبقوله ايوه يا فندم اقابل حضرتك فين
قالي في فندق كذا
انا: حاضر 5 دقايق واكون عندك وقفلنا وانا روحت له وقالي انه هيخش في الموضوع علطول وكان معاه البنت بردك وقالي بص يا اسلام دلوقت انا عايز تعمل حاجه وهتاخد 300 الف جنيه
انا: انت بتقول اي بجد وفرحت جدا جدا
للشاب : في واحد مهم بيحب الكافيه اللي انت شغال فيه بحبه اوي وكل ما ينزل هنا ينزل عندكم هتحط بس في المشروبات اللي هيشربها ماده معينه
انا :ماده اي ومين اللي هيجي ده كده الموضوع كبير يا بيه اوي وكده ممكن اتحبس
الشاب: متخفش هطلعك منها انا محامي
انا: لا كده يبقا فيها سجن يا بيه وكده الفلوس هتزيد
الشاب: كده انت تعجبني يا يلا خلاص 350 الف
انا: لا نص مليون
البنت اللي معاه: موافقه بس اول ما يخش هتحط الماده في مشروب كل اللي هيخش معاه
انا: موافق هاخد نص الفلوس دلو والنص التاني قبل العمليه بنص ساعه تمام
الشاب : موافق يلا ده شيك 250 الف بس انت عارف لو منفذتش هموتك
انا : لا متخفش هنفذ و**** وسبتهم ومشيت جري وطلبت اجازه من الشغل وروحت البلد لامي
وبعد اسبوع اتصلو عليا وانت وصلت الساحل ونفذت انا المطلوب واخت باقي الفلوس وكنت لسه هخله الحراسه قفلت المكان وانا كنت خايف والتوتر مسك في
........... ............
نرجع بقا من حكاية الواد ده لي
........ ........
انا : يا سبع تعاله اديلو مليون وخليه يتعالج ومشيه وعالجه الاول
جدي: انت بتقول اي يا محمد ده لازم يتربي وميشوفش الشمس
انا: لو سمححت يا جدي مش عايز كلام انا في اللي مكفيني
جدي: خلاص سيب الموضوع ده لي وانا اخلصه
انا: جدي انت حبيبي ونبي سبني في حالي لو لي خاطر عندك ويا سبع نفذ اللي قولته
سبع : اوامر يا محمد بيه حاضر .
جدي: خلاص يا محمد انت حر بس افتكر انا قولت سيب الموضوع ده لي
انا: خلاص ماشي انا طالع انام
وطلعت نمت واخت نادين في حضني ونمنا وصحينا تاني يوم الساعه تلاته العصر
الباب خبط وكان الشغاله
نادين صحيت ايوه استني ورفعت سماعة التلفون وكلمت الشغاله من علي التلفون والشغاله علي الباب اصل كل غرفه ولها فون خارجيوجنب باب الغرفه.
الشغاله: يا هانم الكل تحت عايز محمد بيه كل العيله
نادين: البيه ساعه ونازل يا سي
محمد اصحا يا حبي الناس مستنينك تحت في التراس
انا: مين دول علي الصبح مش العزا لسه بكرا
نادين مش بترد وزعلانه الفون رن وكان محمود صحبي
نادين: محمود صحبك بيتصل خد رد عليه
انا: ايوه يا محمود ارغي اصل هي ناقصه توتر اعصاب اكتر من اللي انا فيه
محمود: في ناس عايزنك يا محمد انا حولت اقولهم بعد العزار مش موافقين بردك
انا: ناس مين وبتاع اي انا عندي حالة وفاه يا بني شوفهم هما عايزين اي واتصرف انت
محمود : عايزينك انت ي بني ده مندوبين من كذا
انا: طيب هما فين يا بني
محمود : عندنا بالشركه دلوقت يا بني فوق بس كده وانزل
انا: انت عارف الحاله اللي فيها بس هحاول طيب ساعتين وجاي سلام
نادين: قوم يا محمد شوف شغلك يا حبيبي غشان تبقا فايق للعزا بكرا وشوف الناس اللي تحت دول عايزين اي
انا: حضنتها وبوست راسها **** يخليكي لي يا حببتي وميحرمنيش منك ابدا
انا داخلت الحمام اخت دوش سريع ولبست بدله سوده جدا ونزلت اشوف الناس اللي تحت دول لقيت عماتي وعيالهم وعمي وجدي واخواتي كلهم بمنار انا مردتش ابين حاجه لمنار عشان انا هسويها
عمي: حمد**** علي سلامتك يا محمد
انا : **** يسلمك يا عمي
عماتي: **** نجاك منها بخير يا محمد يا بني
انا: **** يسلمكوو جميعا
منار : محمد حبيبي حمد**** علي سلامتك يا حبيبي انا كنت هموت لو كان حصلك حاجه و**** يرحم هدي
انا: حضنتها ومبينتش حاجه وجدي بيبص عليا ووشه احمر **** يخليكي لي ي حببتي ورميت كلمه وقولت كويس انك مكنتيش معايه لان انا كنت هجيبك معايه يا حببتي
منار: وقفت دقيقه كدا في حضني من غير كلام وقالت الحمد**** كله خير
اختي الكبيره محمد الحمد**** انك بخير يا محمد
انا: الحمد**** **** يخليكو لي كلكم بردك مش هسكت لما اعرف مين اللي كان عايز يموتني
الكل: طبعا يا محمد
جدي: امال ي بني انا مش هسكت انا كلمت عماد الغالي
عمي: انا كلمت بردك السيد بيه وهيتابع بنفسه
انا ببص علي منار بشوف وشها بقا كله ازرق من الخوف وابيض وبيقلب اللوان
انا: دلوقت انا همشي رايح مشوار ومش عايزكم تمشوو تمام
الكل حاضر يا محمد ونزلت روحت الشركه لقيت 5 قاعدين كل واحد لابس بادله شيك ومحمود قاعد معاهم وبيقولو لي احنا اسفين يا فندم احنا عارفين الظرف اللي حضرتك فيه بس ده شغل واوامر
انا: مفيش مشكله بس حضرتكم مين
شخص : احنا مندوبين من وزارات مختلفه
انا : اهلا بيكم امروو
شخص: دلوقت كل قطاع عايز من شركات حضرتك توردات له يعني حضرتك مجال الاغذيه عايز توريد مجال البناء عايز توريد مجال البترول وفي مجالات كتير
انا : يعني حضرتكم انا عندي ظروف صعبه جدا وجايين عايزني انا ما محمود به كان هيخلص معاكو الكلام ده
شخص: حضرتك احنا كلمنا حضرتك في التيلفون الخاص بك وتم تحديد المقابله لكن حضرتك حصل ليك ظروف
انا: ايوه يبقا المقابله تتاجل شهر ولا اسبوعين ولا حاجه يعني مش كده يعني
شخص: دي اؤامر عندنا يا فندم
وتم تحديد المقابله معاك فقط بعد اسبوع بالضبط يا فندم بمقر ....... يا فندم
انا: تمام شرفتو
محمود بيه وصل البهوات لباب المكتب
محمود هوه في حاجه واقفه في الشغل اذا كان شركاتي او شركات والدي او شركات هدي **** يرحمها
محمود: لا يا محمد كله ماشي زي الفل بس عابزك تفوق كده انا عارف انك قوي وهتطلع منها علي خير
انا: باذن **** خير وبضغط علي زرار السكرتيره
السكرتيره : ايوه يا فندم
انا: تعالي عايزك
روان السكرتيره : ايوه يا فندم
انا: عايزك افك جسمي يا روان لان تعبان جدا
روان: حاضر يا فندم **** يكون في عونك في وفاة هدي هانم
انا: **** يخليكي يا روان يا محمود عايز اركز في مجال الادويه الايام دي وفي مجال الاغذيه
محمود: تمام انا اول ما رجعت من الاجازه شغال في المجالات دي اصلا وشركات المقولات بتعتنا اللي بيتبعها شركات والدك وانا متابع معاهم
انا: خلي عينك علي سالم جدا يا محمود الراجل ده داهيه كبيره اوي
محمود: مش عايز يكون عندك قلق ابدا يا محمد ركز بس في اللي حصل معاك واعرف مين كان عايز يموتك ي بني
انا: ماشي يا محمود **** يخليك لي يا صحبي
تليفوني رن وكان سبع مش عارف اقول لحضرتك اي محمد بيه
انا : قول وانجز
سبع : فاكر الشاب اللي كان بيطبطب عليك في الجامع
انا: اه مين ده يا سبع
سبع: ده اخو حضرتك من الاب يا فندم
انا : اخويا وانت عرفت منين يا سبع
سبع : انا لما لقيته قرب منك في الجامع حضرتك انا جيت ليك لان كنت خايف ليعمل حاجه مع حضرتك
وبعد كده هو اختفي بعت حد يراقبه لان شكيت فيه هو شاب غلبان عنده 28 سنه و عايش في منطقه ارياف هوه دكتور بيطري و شغال في مزرعة مواشي عند راجل صعب جدا وحمار في التعامل يا باشا الشاب ده متبهدل في حياته
جدا وعايش مع امه في مكان بسيط جدا واسمه عماد هوه عارف انك اخوه حضرتك
انا: ابعتلي عنوانه يا سبع بسرعه
سبع : حاضر يا فندم ثانيه ويكون عندك
محمود: في اي محمد خير
انا: شكل عندي اخ يا محمود ياريت يطلع اخويا
محمود: اخ انت عندك اخوات صبيان
انا: شكلها كده يا محمود واكبر مني كمان شكل كده الجاي هيبقا جنان انا كان نفسي يبقا عندي اخ يا محمود
استنا عنوانه جالي اهوه يا محمود يلا بينا نشوفه
اخت محمود وعربياتي بالحراسه وطلعت علي المكان اللي كان في بيه وبين القاهره 5 ساعات انا ماشين من المكتب 4.30 وصلنا هناك 8.30 وداخل البلد الصغيره دي وكان هناك الناس علي ادهم وداخلت بعربياتي والحراسه علي بيته كان بيت صغير وبسيط
وقولت لمحمود انا هنزل اخبط علي الباب ومش عايز حد معايا نهائي وهبقا اتصل بيك تيجي تمام
محمود: ماشي يا محمد اللي انت عايزه حاضر
انا نزلت وخبط علي الباب فتح لي شخص طويل في شبه من والدي وجسمه ضعيف وشكله ملخبط شويه هوه استغرب وقال محمد انا اخته في حضني وحسيت احساس اول مره اسه بحنين ودفئ وهوه حضني
...............
الحوار بيني وبين عماد اخويا
..............
انا: اه محمد انت عارف اسمي يا عماد
عماد: واقف مزهول ومش عارف يتكلم خالص
انا: احنا هنقف علي الباب كده يا عماد ولا اي ده انا جاي من مشوار طويل جدا
عماد: اتفضل يا محمد بس البيت مش قد المقام يعني
انا: يا عم ده جنه اهو وجميل يا عم
عماد: انت عرفت مكاني ازي يعني وكده ده انا مقولتش ليك حاجه في الدفنه يعني
انا: مفيش حاجه تخفي علي ولاد ( عبد المقصود ) يا عماد
مش تيجي وتقولي يا عماد انك اخويا انا معرفش الا من ساعت موت ابوك بس حصل ظروف ومشاكل وموت مراتي
عماد: يا محمد انت هتصدق واحد زي اني اخوك يعني
انا: اه هصدق يا بني ده انتا الكبير وبضحك بحزن
عماد: تصدق اني كان نفسي يبقا عندي اخ انا عارف انك هتقول اني بحور عليك وكده
انا: عيب يا عماد يا حبيبي انتا اخويا وليك زي ما انا لي يا عماد
عماد: انا مش عايز حاجه يا محمد انا دكتور وامي صرفت عليا لحد ما تعبت وخلتني راجل زي ما انتا شايف ده ابوك مكنش بيبعت حاجه لينا يا محمد
انا: هوه مكنش اب يا عماد بس يلا **** يرحمه يا بني
ده كان كل همه الشغل وبس
بص يا عماد انا عارف انك اخويا وكل حاجه بس هنعمل تحاليل وكده تمام
عماد: شوفت بقا انك مش مصدق ازاي ان واحد زيي يقا اخوك
انا: عيب يلا انتا اخويا اكيد بس انا بحب اطمن بزياده يا بني
عماد: موافق يا محمد وحضني جامد جدا وعيط
انا: حضنته وقولت له وبضحك بس يلا لحد يفتكر حاجه غلط
عماد ضربني في كتفي وضحك وانا بضحك وبعيط في نفس الوقت
ومره واحده داخلت علينا ست كبيره بالسن وكانت بتعيط عماد قام راح ليها يسندها جري وباس اديها وراسها
الست: ازيك يا محمد البقاء ***
انا: الحمد**** يا ست الكل **** يخليكي ويبارك فيكي
بس انتي فين من زمان وعماد كمان يا ست الكل
الحاجه: ابوك يا بني كان منعني اني اقرب له وكان قايل لي هقتلك لو قربتي
انا: هوه في حد يقتل الجمال ده كله والطيبه دي يا حاجه
عماد ضحك وهي كمان
الحاجه: **** يخليك يا بني ويبارك في انت مش واخد طبع العيله بتعتكم انت وعماد
انا: لا واخد الطبع بس مش في كل حاجه يا حاجة وبضحك
عماد: انت طلعت طيب ومحترم اهوه يا اخويا
انا: **** يخليك يا عماد اي ده الوقت عدي بسرعه وبقالي ساعه ونص ومحدش عزم عليا بكباية شاي
عماد: لا لا يا محمد ثواني والشاي يبقا عندك يا اخويا
انا: شكلك بحيل بس ماشي عادي وبضحك بحزن من اللي انا فيه
الحاجة: تعاله يا محمد جنبي وحطة اديها علي راسي وقعدة تقول **** وانا كل ما اسمع ارتاح ومرتحتش كده من زمان وبعد دقيقتين شالت اديها وانا حسيت اني فوقت
انا: انتي عملتي في اي يا امي
الحاجة: انت تعبان ومهموم وفي هم كبير يا محمد
انت اصلا مش مقرب من **** ي بني صح
انا: لا ي حاجه طب قوم صلي ركعتين الاول كده وبعد كده نتكلم
الحاجه : بتنادي علي عماد جه من اول ما قالت يا عماد
عماد: ايوه يا امي
الحاجه : خد محمد اخوك خليه يتوضي ويصلي ركعتين يا عماد
عماد: حاضر ي امي تعاله يامحمد
انا روحت معاه ووصليت وعيني دمعت وانا بصلي وارتحت كتير الحمد****
الحاجه : ها ارتحت ي بني اكيد
انا: ايوه الحمد**** يا امي تسمحي لي اقول لحضرتك يا امي
الحاجه: عيب يا محمد يا حبيبي ده كفايه اخلاقك انا فاكره هتطلع شبه عمك وابوك طبعا ي بني
انا: تسلمي يا ست الكل طب يلا بقا عشان نمشي مع بعض لان انا عندي عزا مراتي بكرا
عماد: **** يكون في عونك يا اخويا بس في حاجه انا مش هعرف اجي اعيش معاك يعني لو سمحت
انا : انت عايزني ازعل يعني بعد ما لقيت اخويا وسندي مش عايز يجي معايا
الحاجه: محمد لو سمحت عماد مش هيسبني يا بني ده ابني اللي طلعت بيه من الدنيا دي
انا : يعني يا امي انا بقول يلا احنا التلاته عشان نمشي
وانتي تقولي كده ب**** عليكو انا في دوامه مش عايز اخش في دومات تانيا
عماد: خلاص يا محمد هاجي معاك بس في شرط واحد نعمل تحاليل قبل ما اخطي خطوه معاك
انا: موافق يا عماد طب استنا هكلم محمود يضبط المسائل دي
عماد: محمود مين ده
انا: ده صحبي وحبيبي واخويا اللي ماسك لي كل شغلي
الو ايوه يا محمود انا عايز معمل تحاليل عشان اعمل تحليل انا واخويا عماد DNA
محمود: حاضر يامحمد طب دقيقتين ونتحرك يلا
انا : ماشي يا محمود
يلا ي جماعه عشان هنمشي
الحاجه: طب استنا الم حاجتي ونبي يا بني
انا : لا اقفلو بس الباب ويلا بينا
عماد: مش بيتكلم ومره واحده قالي طب ثواني اروح لصاحب المزرعه اقوله ان هسيب الشغل
انا: اصيل يا دكتور بس هنروح بالعربيه يلا واختهم برا وهما معايا والحراسه واقفه قدام الباب و5 عربيات برا غير عربيتي هما اتصدمو من المنظر
عماد: حزين ومش بيتكلم وانا واخده تحت كتفي وماشي
سبع جه جري لي وانا بلغته هنروح مشوار بالبلد وعماد وامه ركب العربيه معايا في صمت تام
انا: اطلع يا حمدي
حمدي السواق : فين يا فندم
انا: عماد بيه هيعرفك يلا بينا
ووصلنا مكان المزرعه والبيت وعماد طلع ليهم ونزل ومش مهم المقابله بنهم يعني
وبعد كده طلعنا القاهره وعلي معمل التحاليل عملنا التحليل وبعد ساعه هيطلع
انا: محمود انا عايزك تاخد عماد اخويا تجيب بس له بدلتين دلوقت عشان العزا وبعد كده هوه يجيب اللي هوه عايزه خده معاك يتروق بس الاول قبل ما نروح الفيلا عندي لان العيله كلها هناك
محمود: ماشي يا محمد
عماد: العيله مين يعني لا بلاش يا محمد عشان خاطري
انا : يا دكتور انت من عيلة عبد الصمد يعني مش عايزك تخاف
ويلا يا محمود الساعه 11 دلوقت وانا عندي عزا بكرا
وعايزك تاخد الحاجه علي الفيلا التانيه بمنطقة اكتوبر ترتاح وخلي لين هناك تهتم بيها اوي جدا ده ام اخويا
عماد: والدتي مش هتسبني يا محمد انا قولت اهووو
الحاجه: اسمع كلام اخوك يا عماد ومتخفش عليا خالص
انا: دي امي يا عماد انا اه عندي ام بس مش ام يعني ممكن تقول كده اسم ولا بتخاف عليا ولا اي حاجه لدرجة وانا علي سرير المستشفي بموت كانت بتشوف شغلها وبس
عماد: خلاص يا محمد انت بتقول اي ده انت شوفت كتير يا
انا: دي ابسط حاجه يا عماد ده في كتير
محمود: يلا بقا لان لسه هوديك البن بيك يا عماد هتطلع من هناك واحد تاني
انا: ايوه كده انا عايز عماد بيه عبد المقصود
عماد: ضحك وبيقولي **** يخليك يا محمد
انا: متقولش كده يا محمد ده من حقك يا بني
واستنيت ساعه ونص طلع بيه وابن بيه ولابس بدله سوده وفخمه
انا: اي الحلاوه دي يا حبيبي ايوه كدا يا دوك يا غالي
عماد : تسلم يا حبيب قلبي انا كنت مفكر انك هتطلع صعب ومش عايزني معاك ولا عايز تشوفني وقام حضني
انا: يلا يا حمدي علي البيت وكانت الساعه 12.30 بليل وكل العيله قاعده مستنيه اني اجي لان انا قولت محدش يمشي وداخل انا وعماد
نادين: انت كنت فين يا محمد انا معتش مستحمله برن عليك مش بترد
انا : معلش يا حببتي كنت مع اخويا الدكتور عماد
الكل : الا عمي اخوك مين
انا: ده عماد عبد المقصود اخويا
جدي بيبص لي وبيضحك وجاي عليا جري وقام حاضن اخويا عماد
اخواتي : ازاي يعني و احنا منعرفش ان عندنا اخ اصلا
انا: ده عرفته بالصدفه لما كنت بالجنازه بتاع هدي وبقول كده وانا حزين جدا
نادين: بتبص عليا وبدمع وماسكه نفسها بالعافيه جدا حزن وهم كبير عليها
جدي: عماد ابن والدي عبد حمد**** علي سلامتك يا عماد
انت متعرفش انا فرحان اد محمد ان طلع ليك اخ وابن والدي كمان
االعيله كلها جت يسلم علي عماد حتي عماتي وجدي عرفه علي الكل اللي كان موجود
وعماد : فرحان جدا ومش عارف يقول اي
انا: مشيت براحه وداخلت علي المكتب وقاعد علي الكرسي تعبان ومش قادر اتكلم اكني كبرت 20 سنه
وبفكر اعمل اي مع اختي وخطيبها وعنظي صداع
انا: بكلم سبع تعاله عايزك في المكتب
سبع : ايوه يا محمد بيه
انا: بكرا بعد العزا امن علي عاصم خطيب منار
سبع : حاضر يا محمد بيه
الباب كان بيخبط وكان عماد اخويا
انا:تعاله يا حبيبي اتفضل
اتفضل يا سبع دلوقت وهبعتلك تاني
سبع تمام يا محمد بيه
عماد: اي يا محمد مشيت ليه كده انا عاىف انك تعبان ومنك وحزين يا حبيبي كله هيعدي بامر **** يا غالي
انا: بسمع وساكت وببص عليه وبدمع وبفتكر الي منار عملته وموتت مراتي وبفتكر كريمه اختي كمان
عماد: مالك يا محمد انا جيت عشان احزنك ولا لو كده امشي وارجع للمكان اللي كنت فيه
انا : لالا متقولش كده يا عماد انا افتكرت كريمه اختنا اللي ماتت يا حبيبي وافتكرت مراتي كمان
عماد: اي ده احنا كان عندنا اخندت وماتت
انا: ايوه يا حبيبي دي بقا ملاكي اللي كانت قريبه مني وكانت اختي وحببتي وصحبتي يا محمد دي ملاك كان علي الارض
عماد: **** يرحمها يا حبيبي وعماد دمع واخد نفس طباعي والمشاعر الواد ده مع ان اكبر مني
انا: دلوقت يا عماد انا هجيب عمك عز ومش عايزك تتكلم نهائي واحنا بنتكلم معلش وهتعرف كل حاجه من الكلام
وضغط علي الزرار وجه عم محروس من ايام والدي واخته معايه الفيلا بتاعتي
عم محروس: ايوه يا بيه أمر
انا: الامر *** وحده معلش عايز تقول لعز بيه اني عايزه
لو سمحت
محروس : حاضر يا بيه
وعمي جه لي
انا: اتفضل يا عمي اقعد
عمي: ايوه يا محمد خير
انا: دلوقت انت كنت عارف ان لي اخ مقولتش ليه
عز: الحكايه دي قديمة وانا مكنتش اعىف مكنهم
انا: عز بيه ميعرفش مكان حد ازاي يعني
عز: اهوه اللي حصل
انا: ده اخويا يا عمي يعني انتو تسيبو واحد من العيله مرمي في مكان لا يعلم بيه **** وجاي تقولي اللي حصل
الاي قدامك ده بقا دكتور امه تعبت لحد ما اوصله للي هوه فيه دلوقت يا عمي علي العموم شكرا يا عمي لوعايز تتفضل اتفضل
عماد: عمي متزعلش من محمد معلش هوه بس منفعل شويه عشان اللي هوه فيه معلش متزعلش منه
عمي: بص ليه ومشي
انا: بس يا عماد شوف معبرش حد ازاي سيبك منه انا تعبان جدا وعندي صداع شديد
عماد : اطلع طيب ارتاح بكرا يوم طويل
انا: ايوه هطلع بس الاول استني يا محروس
محروس: ايوع يا بيه
انا: غرفة دكتور عماد خلصت يا محروس
محروس: ايوه يا بيه خلصت وجاهزه
انا: جوليا هتكون هتكون المساعده بتاعته في البيت يا عم محروس
محروس: حاضر يا فندم
انا: الييا فين مش شيفها يعني اليياا مع الهانم بتعتك يا فندم
انا: ماشي اتفضل يا عم محروس
عماد: انا مش عايز مساعدين يا محمد انا عايز امي بس تكون موجوده
انا: بص يا عماد انت هتفضل معايا علطول يا اخويا لحد ما هتتجوز وهتكون هنا بردك لو عايز ابني ليك هنا بردك بالفيلا مفيش مشكله لكن مش هتسبني
والفيلا بتاع اكتوبر اللي والدتك فيها بقت باسمك دلوقت يا حبيبي بس مش هتسبني
عماد: يعني هبقا اروح اشوف امي واجي يعني
انا: يا حبيبي برحتك والدتك كل طلبتها ومن غير ما تطلب كمان كل حاجه متوفره ليها انا عايزك تعيش معايا انا اه مبحبش حد يعيش معايا بس لما لقيتك مش هعرف اسيبك يا حبيبي عايز جنبي
عماد: دمع وقال لي حاضر يا محمد انت اه سنك صغير بس اللي يشوفك وانت بتتكلم وتفكر يقول انا انت اللي اكبر مني
انا: متقولش كده انت الكبير يا عماد بردك اه كام كام يوم اخلص بس من اللي ورايا وهنقعد مع بعض وهوديك القصر بتاع العيله بتاع ابونا اللي عايش في اخواتك واجوزهم اللي اسمها امي دي
عماد: انا مش عايز حاجه و**** انا فرحان ان لقيت عيله و**** العظيم تاني حاجه اللي بتتكلم عليها دي امك يا محمد مهمها حصل امك
انا: عماد معلش اقفل علي السيره دي لو سمحت
الفون رن وكان محمود صحبي
انا: ايوه يا محمود
محمود: النتيجه التحاليل طلعت
انا: ها قول يابني
محمود: النتيجه بينك وبين عماد positive يا محمد
انا: طب الحمد**** كويس ماشي محمود عايزك بكرا تكون معايا من الصبح
محمود: باذن **** حاضر
انا: ماشي يا حودا انت اخبار رجليك ي بني
محمود: يا عم انت خليك في نفسك وفي اللي انت فيه وبس
انا: عيب عليك يا اخويا كل اللي انت في انا السبب فيه يا محمود
محمود: انا هقفل لان هقل ادبي اهوو يلا سلام
عماد: اي الاخبار يا محمد التحاليل
انا: تحاليل اي انت اخويا يا عماد من غير تحليل ولا بتاع ويلا بقا الساعه اتنين وانا هنام لان تعبان
عماد: يلا ماشي
انا: طلعت وانا وعماد ملقتش حد غير مراتي قاعده مستنياني وعماتي طلعو كل واحد في غرفه الضيوف
اي يا حبيبي قاعده لوحدك ليه انتي تعبانه ي روحي
نادين: مسنياكو يا حبيبي انت اتعشيتوو ولا لا
انا : شوفي عماد لو هيتعشي لكن انا مليش نفس و****
عماد: لا انا تمام الحمد**** متعشي كويس
انا: ي واد عليا الكلام ده يا نادين شوفي جوليا فين خليها توصل الدكتور بتعنا للغرفه بتاعته والعشا خليها تجهزه ليها لان جوليا هي اللي هتكون مساعده بتاع محمد بالڤلا
نادين: حاضر يا محمد يا جوليا
جوليا : ايوه يا هانم
عماد فتح بوقه كده مره واحده وبعد كده نزل راسه عشان محدش ياخد باله منه شاف واحد فائقه في الجمال 24 سنه بتتكلم عربي مكسر و بيضه وعيون خضرا وبزاز بارزه كده وطويله وجسمها كيرڤي وطيزها بارزه بردك عايزه تضرب عليها وحاجه تخبل كده
نادين : حضري العشا لعماد بيه وعرفيه علي الغرفه الخاصه بيه
جوليا: حاضر يا فندم اتفضل يا عماد بيه طلعت علي السلم وعماد مركز علي طيزها
انا: يلا يا نادين لان انا تعبان
نادين : يلا حبيبي
وطلعت انا ونادين مخبيه عليا حاجه وشكلها تعبان جدا ومرهق
انا اختها في حضني
انا اي بقا مش هنخلص من ده بقا وبشاور علي بطنها وبضحك مش
نادين: هانت يا حبيبي كلها ايام ويشرفوو البهوات دول
انا:مش متخيل اني هبقا اب يا حبيبي و****
نادين: **** يخليك لينا يا محمد ****
انا: ويخليكي **** انا عايز اقولك علي حاجه انتي لسه زعلانه مني علي اللي حصل بينا
نادين: اكيد في الاول اه يا ميتووو لكن دلوقت لا طبعا انت كل ما لي يا حبيبي
انا: اسف ي حبيبي علي كل حاجه عملتها وزعلتك
نادين: اانت معملتش حاجه انا كان عيني عليك من الاول ? بس كنت بتقل عليك
انا: يا واد يا تقيل ننام بقا عشان العزا بكرا
نادين: ماشي يا حبيبي
انا نايم صاحي علي نزلت تحت شربت قهوه وكافين ساده بيجي من برا مصر
عماد: بعد نصف ساعه دخل عليا محمد اي التجهزات للعزا
انا: مش عايزك تعمل حاجه الا تكون جنبي بس يا عماد محمود مخلص كل حاجه
عماد : حاضر
الباب كان بيخبط وكان سبع ودخل عليا
سبع : محمد بيه العزا متأمن علي اعلي مستوي وكله جاهز
انا: العزا هيكون في شخصيات مهمه يا سبع مش عايز غلطه يا سبع
سبع:كله متأمن شركة الحراسه بعتت 100 بودي جارد غير رجلتنا غير التامين من كذا
انا: تمام اتفضل دلوقت
ياعماد يلا عشان تفطر يا عمده اتعشيت كويس امبارح ولا معرفتش تتعشي لوحدك
عماد: ضحك وقال اتعشيت يا محمد كويس امبارح
انا : طب تمام ماشي بس هتفطر معايه دلوقت بقا مش لوحدك وبضحك
عماد: ماشي
انا: يلا تعاله وفطرت وبعد 10 ساعات نزلنا كلنا انا وعماد وعمي قبلنا وطلعنا علي العزا انا كنت واقف انا وعماد في الاستقبال
شويه ووصل : المحافظ ونائب المحافظ
بعد كده وصل محافظ الاقصر واسوان
وشوية وزراء وعماد معايا
وعزير عبد السلام وجه لي وبيقولي البقاء *** انا عايزك يا محمد بيه
انا: البقاء *** يا عزيز بيه هنتقابل بعد اسبوع حضرتك
عزيز: باذن ****
وشويه وخليل الحوت وصل خال هدي وده كان الراس الكبيره في كل شيئ
وصل لي البقاء *** يا محمد باشا هدي كانت بنتي **** يرحمها
انا: في دماغي انتا كنت بتعبرها يعني البقاء *** يا خليل بيه
جدي وصل وكل العزا وقف لتسقباله وعماد مستغرب بردك
جدي جه: وقف جنبي والكل جه يسلم عليه
انا: يا جدي اتفضل ارتاح حضرتك كده هتتعب من الوقفه دي
جدي: متخفش عليا يا بني
انا: **** يخليك لينا يا جدي
انا تعيبت من العزا والناس اللي جت والعزا خلص والحمدلله وروحنا الفيلا وداخلت المكتب انا وعماد ومحمود
عماد : اي يا محمد مالك يا حبيبي في اي
انا: تعبان جدا يا حبيبي وعايز ارتاح اوي ومش عارف ارتاح
محمود: خدلك اجازه اسبوع ولا حاجه يا محمد
عماد: انا بقول كده برده
انا: مفيش راحه لا الراحه من عند ****
ورفعت التليفون يا سبع تعاله عايزك
سبع: ايوه يا فندم امر
انا: عايزك تحجز الواد خطيب اختي ومش عايز حد يعرف عن مكانه حاجه وروق في لحد ما اجيلك
سبع : حاضر يا فندم
انا: وعايزك كمان تجمعلي كل شيئ عن خال هدي هانم وكل حاجه تبقا عندي بكرا الصبح
سبع: ماشي يا محمد بيه تأمر بحاجه تانيه
انا: خليك جنبي عشان هحتاجك
سبع : ماشي يا فندم
وفتحت الخازنه بتاعتي وطلعت ملف كبير جدا به املاك والدي وشركاته
انا: عماد انا عندي شغلي ومصانعي والحاجه بتاعتي لوحدي بعيد عن ابوك وشركات ابوك انا عملت دمج مع الشركه بتاعتي الام
عماد: انت بتقولي يا محمد
انا: استني بس الملف ده في كل حاجه انا مقسم ورث اخواتك وكل شهر بيطلع مبلغ كويس جدا ليهم علي البنك
حتي كريمه **** يرحمها المبالغ بتعتها بتطلع ليها صدقه
و ابوك شركاته في مجال البترول والمقاولات وفي مستشفي كبيره بتاعته كمان وشركاته ليها فروع في جميع دول العالم
انا بقا شغلي بترول مقاولات اغذيه ادويه كل شيئ ده خاص بي تمام وبعيد عن شغل ابوك عايزك تعرف حاجه يا عماد ان محدش عملي حاجه كل ده بفلوسي انا
عماد: انا مش عايز حاجه يا محمد انا عايز ابقا جنبك بس
انا: عشان تعرف فلوسك ونظامك اي يا عماد
محمود انا عايز لعماد حراسه له وعربيات تامين له نفس بتوعي
وخد يا عماد دي حسباتك بالبنوك محمود خلصها ليك
انا : بتكلم واكني بطلع في الروح وشكلي باهت وتعبان والدنيا بتغمق قدام عيني
عماد: مالك يا محمد اهدي يا محمد
محمود: اهدي يا صحبي ونبي انا مليش غيرك
انا: متخفوش مفيش حاجه
عماد: اهدي بس وبينادي علي حد يجيب عصير بسرعه
انا: هتعمل اي يا عماد دلوقت في الشركات
عماد: شركات اي وقرف اي دلوقت صحتك يا محمد يا اخويا
انا: اسمع بس يا عماد ده شغلك يا بني
عماد: انت عندك حاله كذا انا دكتور وعارف قوم نروح لدكتور بسرعه
انا: هريح وكله هيبقا تمام متخفش علي اخوك
باب المكتب بيخبط وكانت امي
انا وقفت مره واحد اي ده مين اللي دخلك الفيلا انتي يلا اطلعي بره برا وقاعدة علي الكرسي هبطان وحرفيا بموت قدام عماد ومحمود صحبي
عماد: اهدا ونبي اهدا
امي : خلاص يا محمد انا همشي
انا: اطلعييييي بره براااا
ومره واحده كل حاجه فصلت قدامي
عماد: دكتور بسرعه
محمود: اتصل علي جوز اختي وكان جنب الڤيلا عندي
انت فين محمد مش بينطق
عماد: انا هدي له حقن كذا وكذا بسرعه حد يجبها
محمود: اعمل اي حاجه بسرعه
جوز اختي وصل وقال لازم يتنقل المستشفي حالا وكويس انك اديته الحقن دي
عماد: لا جهز له مستسفي بالغرفه مش هيطلع برا البيت دي حاله هبوط حاد بالدوره الدمويه ولو اتنقل مش هيبقا كويس له
محمود جوز اختي بيتكلم في الفون مع المستشفي وبيجهز اللي محتاجه وممرضين
امي: محمد يا بني يا حبيبي
عماد: لو سمحت اخرجي برا عشان لو فاق هيرجع تاني اسوء
امي: حاضر
والغرفه اتجهزت بعد ربع ساعه والكل في زهول من اللي حصل لان مكنش حد يعرف بالخارج وعماد قال لامي تمشي ومتقولتش لحد علي اللي انا فيه
الاسعاف وصل وكانت غرفة المكتب هي هي بالنسبه لي غرفة انعاش وعنايه مركزه لي
نادين: ماله محمد في اي يا عماد وبتصوت جامد جدا وماسكه بطنها
عماد: الاسعاف لسه بره بسرعه دي حالة ولاده يا جماعه بسرعه علي المستشفي
كله طلع علي المستشفي مع نادين واللي فضل معايا دكتور من المستشفي وممرضين و عمي وجدي ومحمود صحبي وعماد اخويا وكل ده وانا مش حاسس بحاجه خالص لان انا بقالي 5 ايام منمتش حرفيا واكني في غيبوبه
جدي : هوه محمد ماله يا جماعه حصل ليه اي
عماد: متخفش يا جدي محمود جسمه مستحملش الاجهاد اللي كان في 5 ايام بدون نوم وكان بيشرب قهوه علطول بدون توقف ومش بياكل نهائي والصدمه اللي حصلت له موت مراته وكان بيحاول يبق ثابت
لكن جسمه مستحملش وده سبب له هبوط في الدوره الدمويه وجسمه دخل في كومه بس هيبقا كويس باذن ****
عمي: صدق يا عماد انا اسف ليك يا حبيبي ودي اول مره اتأسف لحد خلي بالك يعني اسف اني مكنتش بسعدكم في حاجه بس والدتك عرفت تربي يا دكتور
عماد: مش عايز حضرتك تتاسف يا عمي حصل خير اولا
انا مش زعلان
جدي: اي ده انت كنت عارف يا عز بحكايه ان اخوك كان متجوز ومتقولش
عمي: ايوه يا حاج سمحني
جدي: حسابك باعدين لما نطمن علي محمد
عمي: سمحني يا والدي ابنك عبد اللي كان عايز كده
عماد: خلاص يا جماعه دلوقت المهم عايزين نطمن علي محمد و نادين عملت اي يا جماعه عايزين نطمن عليها
محمود: هكلم المستشفي ثواني
يا جماعه نادين والدت وجابت ولد وبنت بس البنت في حاله سيئه جدا
جدي: خير باذن **** اهم حاجه مراته وهوه
وبعد مرور اسبوع من الاحداث دي انا فوقت مره واحده بس مكنتش قادر اتكلم وكان حوليا عماد ومحمود صحبي ودكاتره
عماد: حمد**** علي السلامه يا محمد ولا اقولك يا ابو اي
انا: بضحك علي خفيف وبقول عييييييماد خااااالللي بااااالك منهم انتتتتاا ومحممممود
محمود: متخفش ومتتكلمش هما الحمد**** بخير وكويسين جدا البنت والولد بخير الحمد****
انا: الحمممممدللللله ابعدهم عنننننهم منننننار ياااا عمممممماد
عماد: ارتاح يا محمد كله تمام سبع معاهم
محمود: فوق بقا عشان تشوف عيالك يا محمد بقا ونادين كمان
انا: بدات اتكلم عدل شويه وبقول عايز اشوفهم اه انا جسمي تقيل ليه يا جماعه
عماد: انت بقالك اسبوع نايم يا محمد مش عايز جسمك يبقا تقيل
محمود: الحمد**** انك فوقت منها بس
دكتور : بكرا تقدر تتحرك باذن **** وتاخد اسبوع نقاهه يا محمد بيه
انا: بجد الحمد****
عايزك انت وعماد يا محمود
الدكتور : طب استاذن انا
محمود: اتفضل ايوه يامحمد خير
انا: عملتو اي في الشغل يا شباب
عماد: شغل اي وانت تعبان يا محمد دلوقت اصبر
محمود: سيبه يا عماد هوه كده بقا كويس ههههه
بص يا محمد الشغل تمام جدا وخليت عماد يقعد مع سالم كمان ويعرف منه تفصيل الشغل
وشغلنا احنا انا خلصت مصانع الالبان والاراضي وبدات ابعت للمصانع للشغل وبكرا يبدا ينزل في السوق باسم مصانع محمد عبد المقصود
وبالنسبه لشغل البترول كله تمام والتوريدات شغاله لمصانع التكرير المقاولات شغالين في كذا قاريه سياحية وكذا كمبوند بالنسبه لمصانع الاسمنت والحديد شغاله وبالنسبه بردك لمصانع شركة واالدك وعماد شغاله
انا: كويس جدا جدا اخبارك اي يا عماد في الشغل في الشركات والمصانع التانيه
عماد: ا.سالم بيعرفني علي كل حاجه الحمد**** واحده واحده هعرف باذن **** والم الشغل كله
انا: ماشي يا دكتور بقولك اي طيب عايزك تعمل دراسة جدوي لمصانع اعلاف يا عماد
عماد: حاضر باذن **** قوم انت بس
انا : باذن **** يا عماد اه يا محمود عايزك تحدد معاد مع مني الجمل بعد يومين
محمود: طيب ماشي هقول للسكرتيره حاضر
انا: اه وخليها تحدد معاد مع الهيئه بردك بس بعد اسبوع ويكون التحديد لينا احنا التلاته
محمود: حاضر ماشي
الباب بيخبط وكانت مراتي جريت عليا وفرحانه زي ******* الصغيره
نادين: محمد حبيبي وحشتني كده تعمل كده ومكنش جنبي بالولاده بس ماشي
انا: اصل بايدي يا دكتوره صح وبضحك علي خفيف
بس هي الولاده بتحلي كده ولا اي
عماد: يلا نطلع انا وانتا يا محمود اصل كده معتش لينا لازمه
انا: عماد متقولش كده انت ومحمود ومراتي والعيال اهم ناس في حياتي بعد اللي راحو مني ?
عماد: انا بهزر بس يا محمد و**** عايز اسيب ليكم الغرفه بس
انا: اطلع برا يلا انت وهوه
عماد: شوفت يا عم محمود هوه اللي قال اهو بعد كده ميزهلش بقا
انا: بره يلا وخرجوو وحشتيني يا حببتي و**** اوي اوي
نادين: وانت كمان يا حبيبي جدا
انا: نفسي اخدك في حضني بس مش قادر و****
نادين حضنتني جامد وكنت عايز احضن ده كنت عيزها تدخل جويا اوي
انا: نادين عايز اشوف العيال يا حببتي
نادين : حاضر يا حبيبي هخلي البيبي سيتر تجبهم اهوو
انا: يلا بسرعه بسرعه
نادين: حاضر يا حبيبي اتكلمت في الفون الداخلي للبيت
والعيال بعد دقايق جم لي وبحاول اقوم اشوفهم ومش قادر الصراحه
نادين: براحه يا محمد بكرا تبقا كويس وتشوفهم يا حبيبي
انا: باذن **** يا روحي جمال قوي **** يخليهم لينا يا روحي والدك ووالدتك شفاهم
نادين: مممممم لا يا حبيبي مش انت قايل ميجوش هنا
انا: لا يانادين دول امك وابوكي انا كنت غلطان من الاول يا حبي روحي ليهم بالحراسه او حتيهم
نادين: **** ما يحرمني منك يا حبيبي ****
انا: عايز عماد اخويا يا نادين
نادين : حاضر
راحت البيبي سيتر وجابت عماد
انا: عايز في حاجه يا حبيبي ب**** عليك ما ترجعني فيها عايزك تروح لوالدتك وتقعد معها يا عماد.
عماد: انت بتقول اي و**** ما هسيبك يا محمد لوحصل اي انا امي كويسه جدا
انا: ب**** عليك روحلها انا كويس
عماد: لا فوق انت بس وقوم وانا همشي انت مش عايزني يعني اقعد معاك
انا: متقولش كده ي عماد خالص دلوقت عايزك تروح تشوف ارض كبيره جدا علي مساحه وتشوفها وتقولي
عماد: ليه طيب
انا: هقولك باعدين شوفها بس يا عماد
عماد: حاضر يا محمد اعتبر الموضوع خلص
في مكان اخر هتكون بين شخص 1.2 وبعد كده انتم هتعرفوهم بعدين
شخص 1: اخباره اي دلوقت ابن المقصود
شخص 2: فاق من التعب اللي هوه فيه وشغله وشغل ابوه ماشي كويس
شخص1: مش بيتهد الواد ده بعد اللي حصله ولسه بيقاوم
شخص2: مفروض بعد اللي حصله لهدي بقا ويرجع عن اللي في عقله ده
شخص1:عيب تقول كده الواد دماغه جلوه وعجباني بس هوه اللي مش بيسمع الكلام
شخص2: ده شغال في كل حاجه يا بيه حتي عايز يشتغل في مواد تصدير اللحوم الي اادول الناميه
شخص 1: جده لعبها صح امن عليه بالناس واللي معاه
شخص 2: اخته اللي غبيه وواخده فلوس هي والغبي خطيبها عشان نخلص منهم كلهم لكن هي غبيه ي بييه
شخص1: سيبه عايش شويه كده هوه ميت
شخص 2: تمام يا بيه مستني اؤامرك ماشي
....... ............
? نرجع لي بقا
انا بعد 4 ايام بقيت كويس جدا وقاعد بالجنينه انا وعماد ونادين
عماد: حمد**** علي السلامه يا محمد الحمد**** انك طلعت منها ي حبيبي
انا: تسلم يا حبيبي اخبار والدتك اي
عماد: الحمد**** كويسه
انا: خلي بالك منها يا عماد دي البركه دي وروح اقعد معها
عماد: مش اتكلمنا في الموضوع ده يا بني خلاص بقا
انا: مش هتتجوز بقا عايز افرح ولا اي يا نادين
نادين: انا بقول كده برده يا محمد
عماد: جواز اي وبتاع اي دلوقت لسه بدري
انا: علي رايك ده وجع دماغ وبضحك
نادين: نعم انت وهوه في انا سامعه حاجه كده
انا: لا يا كبير مفيش حاجه ده انا بفكر اتجوز 3 كمان
عماد: تلاته كده انت عايز تموت بقا ولا اي نادين
نادين: حكايه الجواز دي براحته لكن انا عارفه ان انا اللي في القلب يا عماد
انا: **** عليكي يا باشا امال اي انتي اللي في القلب وهي عارفه يا عماد اني لو عايز اتجوز مفيش حاجه هتنمع اني اتجوز يعني
عماد: و**** يا محمد انا عايز واحده زي نادين مراتك عقلها كبير وفاهمه
انا : مش هتلاقي يا عمده هي واحده بس واختها في حضني
عماد: **** يخليكو لبعض **** اه الارض اللي انتا قولت عليها موجوده يا محمد
انا: تمام عجبتك الارض يعني يا عماد
عماد: ايوه كويسه ومسحتها 6000 فدان
انا: حلو تمام اشتريها بقا هكلم محمود يخلص معاك
عماد: طب ليه نشتري المساحه دي كلها يا محمد
انا: هقولك بعدين اعمل بس اللي انا عايزه
عماد: حاضر يا محمد جدك عايزنا في البلد الاسبوع الجاي في البلد
انا: بص يا عماد احنا عندنا شغل كتير جدا قوله بعد اسبوعين ولا تلاته يا عماد
عماد: ماشي تمام انا همشي انا بقا هروح مشوار واجي
انا: اتفضل يا حبيبي نادين انا بقالي 9 شهور و3 اسابيع فيعذاب من غيرك يا كبير
نادين: مش فاهمه بردك يعني عايز اي يعني
انا: لا تمام كده انا هطلع اللبس و خارج
نادين: مفيش كلام من ده هيحصل الدكتور قال اسبوع
بتقرب مني جامد
انا: مليش مزاج تعبان
نادين نطت علي حجري وانا كنت علي اخري واختها وطلعت الغرفه وعملت كذا واحد جامد ومش مهم اوصف المشاهد دي دلوقت
نادين: اي ده كله
انا: كنت وحشاني جامد يا حبيبي يلا هنام شويه ونمنا وصحيت علي الساعه 7 بليل ومكنتش جنبي وبضغط علي الزرار عشان الشغاله تيجي لي
جوليا جت لي
جوليا : نعم يا فندم اؤمر
انا: الهانم فين
جوليا: تحت في ضيوف يا بيه
انا : مين دول يعني
جوليا : مش عارف حضرتك
انا: طيب عماد بيه فين
جوليا: جه اتغدا يا فندم ونام ونزل يا فندم
انا: طبا نايم عريان من ساعت المعركه مع مراتي
طب تعالي ي جوليا عايز الساعه بتاعتي من عندك
جوليا: حاضر اتفضل اهي
انا: اختها شدتها والبت كانت اجنبيه زي ما انتو عرفين الاجانب دول مش بيقولو لا نهائي ولا في مقاومه والبت رهيبه طبعا انا وصفها فوق كانت البنت جميله جدا
حطيت ايدي على فخادها وكانت ناعمه جدا
انا اخدت شفايفها في بوسه طويله و شفايفنا قطعت بعض امص شفايفها تمص شفايفي ابوس تبوسني ادخل لساني في بقها ادور على لسانها تمص لساني و تسيبه و تدخل لسانها في بقي امصه و اسيبه و اطلع لساني يلعب مع شفيفها الاجنبي غير المصري اكيد اللي جرب هيعرف الفرق بين المصري والاجنبي
نزلت ايدي عماله تتحرك على اكتافها و تحسس على رقبتها الطويله وهي تنزل باديها علي اكتافي و تنزل بيهم لعضلات بطني و ترجع لفوق تاني
اختها في حضني اكتر و حسيت بحراره جسمها وهي مش باتكلم ركبتها الصغيره لمست زبي و ابتدت تزقها و تحركها عليه وانا هجت اكتر واخدتها في بوسه طويله تاني و نزلت لرقبتها ابوسها بوسات خفيفه و سرعت اكتر لحد ما بقيت بلحس رقبتها وعايز اكلها وهي نفسها ابتدا يعلى مع كل بوسه او حركه ...
ونزلت ايديا علي بزازها وكانو جامدين الصراحه وفي اقل من دقيقه قلعتها و حسست عليهم بحنيه
كنت حاسس باثاره و انا شايفها هايجه من الي انا بعمله فيها ومش بتتكلم بس باين عليها طلعت لساني و عملت لفتين على الحلمه من غير ملمسها ايدي نزلت لطيزها احسس عليها و رايح لكسها بهدوء جدا
اول ما نزلت ايدي كنت أخدت حلمتها بشفايفي و بصيت لعيونها وهي مفيش اي اكشن ثابته بس مره واحده لقيت عنيها قفلت وقالت اه براحه بصوتها الاجنبي علي المصري انا سمعتها عملت كده ونزلت علي كسها بصباعي كان ضيق جدا وسخن وكله افرازات رحيتها جميله
انا: انتي virgin
جوليا : yas
انا : انتي جميله يا جوليا اوي
جوليا: شكرا يا سيدي
انا : طيب عايزك تندمجي معايا يا جوليا متخفيش اعملي اللي انتي عيزاه
جوليا: حاضر حاضر وكان صوتها ضعيف وكلمها مكسر
انا دخلت راسه واحده واحده و نزلت على شفايفها بشفايفي أكتم صوت الصرخه الجايه .
و مع دخول زبي في كسها طلعت اهات مكتومه وسريخ جامد بشفايفنا طلعته و دخلته واحده واحده و اكتم اهاتها تاني كررت الحركه دي كم مره و شفت عيونها كأنها بتقولي ارحمني يا سيدي
انا شيلتها وزبي ساكن في كسها ومش بحركه جوليا
اتعلقي في رقبتي كده وقومتها انا وهي ودخلتها الحمام وطول مانا ماشي بدخل زبي كله والبت مش قادره
وطلعت لقيت عليه ددمم خفيف قولت ليها اغسلي ده وبشاور علي زبي وعلي كسها وغسلت زبي وكسها وهي مش قادره ومش بتتكلم وبتنفذ وبس
وغسلته كويس وانا دخلت بتاعي وسنتها علي الحيطه ونزلت فيها رزع جامد لمدة ربع ساعه وابص علي ابزازها بتترج قدامي وصغيرين وحلوين وزنقتها في الحيطه جامد وصدري في بزازها لازق فيهم وكانو سخنين اوي من حلمتها
وهي بتسرخ جامد سبتها علي رحيتها صوتها عادي
وبرزع جامد لحد منزلتهم فيها كتير جدا
نزلتها علي الارض والبت مش قادره تقف قعدة علي الارض ولبني بينزل من كسها وكان منظر يهيج بس انا عايز انزل اشوف مين تحت دخلت الكبينه بتاع الاستحمام
واخت دوش كويس جدا وخرجت من الكبينه وهي لسه بتحاول تقوم انا بقولها اخلصي بقا اللبسي واستحمي تحت يلا
جوليا: حاضر يا فندم حاضر
انا خرجت ولبست طقم شيك جدا ونزلت تحت لقيت نادين وبنات عمي موجودين
انا: ازيكم عاملين اي
بنات: عمي الحمد**** كويسيين
نازلي: اخبار صحتك اي يا محمد عامله اي
انا : الحمد**** يا نازلي
نازلي : دايما ي محمد
انا: امال فين عمي
نادين : عز بيه بالمكتب مع عماد
انا: ماشي يا حبيبي
ودخلت المكتب وكان عماد قاعد علي المكتب وعمي قدامه علي المكتب
انا ضحكت لعماد اوي لان كنت مفكر ان عمي اللي هيقعد علي المكتب
عماد: اتفضل يا محمد و روحت قاعد علي المكتب
وعماد قم قصاد عمي
انا: ازيك يا عمي اخبار معاليك اي
عمي: الحمد**** يا محمد اخبارك انت اي
انا: تمام
عمي: دلوقت يا محمد انا عايز اعمل مشروع شراكه بيني وبينكم
انا: مشروع اي طيب
عمي: هنعمل اكبر مدينه تضم مولات وفيلات ومكاتب ومستشفيات وكل شيئ مدينه كامله
انا: و**** يا عمي انا فعلا بدأت اعمل المشروع ده انا وعماد صح يا عمده
عماد: ايوه صح يا عمي
عز: ازاي يعني كده طب ادخل معاكوو
انا: و**** يا عمي احنا مظبط كل شئ و**** كل شركتنا هتشتغل في المشروع ده
عمي: طيب اخش بنسبه 10٪ طيب
انا: اسف و**** يا عمي عماد اخويا معايا ي عمي
عز: ماشي يا محمد انا كنت عايز اخش معاكو ويبق اسمنا مسمع في كل مجال
انا: اسمنا مسمع يا عمي انت وانا وعماد برد هيسمع
عمي: ماشي يا محمد دلوقت السيوفي قالب عليك عشان المواقع اللي انت اختها منه وانا مأمن عليك منه
انا : يعني انت بقول كده عشان اقولك خش معانا المشروع ولا اي
عمي: لالا انا بقولك بس خايف عليك بي
عماد: لا متخفش ي عمي احنا نقدر نحمي نفسنا يا غالي
عمي: طب استاذن انا بقا لان ورايا مشوار
انا وعماد: اتفضل
انا: قومت بعد ما عمي مشي وروحت لعماد وبطبطب عليه وقاعد قدامه ايوه كدا اخويا وحبيبي
انت دخلت معايا في الحوار وفرحان بيك جدا يا عماد
عماد: بنتعلم واحد واحده اهووو
انا: بص يا عماد انت هتمسك المشروع ده عايزك تبدا تشغل فيه من بكرا ومعدات الشركات والمصانع بتاعتي وبتاع ابوك هيشتغلووو في الموقع
وعايز اكبر حمله اعلانيه للمشروع ده واعلانات تغرق البلد
عماد: هجيب سليم صحبي عنده مكتب صغير بس دماغه حلوه
انا: اتصرف بقا عايز الحجز يخلص في شهور مش عايز يبقا في مكان يبقا كله يخلص
عماد: باذن **** يامحمد باذن **** اكون اد الثقه دي
انا: يا عم قدها امال اي يعني هتبقا دكتور مقاول مهندس اهو هههه
عماد: يا عم عادي بقا دلوقت انا عايزك في حاجه
انا: قول ي حبيبي
عماد: دلوقت انا عايز اتجوز يا محمد
انا: **** **** ايوه كده مين بقا الملكه دي
عماد: نوسين بنت عمك بنت حلوه وبنت عمي كمان
انا: لا يا عماد نهائي مش هينفع خالص
عماد: ليه كده يا محمد بس
انا صريح معاك في كل حاجه وبقولك البنت دي انا نكتها وهي شرموطه ومفتوحه بس مش مني
عماد: لا بجد دي بقا شرموطه
انا: ايوه يا عمده دوليه ي بني شاور بس وانا اجوزك بليل مش الصبح
بقولك اي انا رايح مشوار تعاله معايه هلبس وانزل معاك
عماد: ماشي يا محمد مستنيك
طلعت برا المكتب وكانت نادين قاعده
نادين: رايح فين يا محمد
انا: رايح مشوار وجاي يا حبيبي
نادين: لا انت لسه تعبان مفيش خروج
انا: مش هتاخر يا حبي علطول باذن ****
نادين: طيب خلي بالك من نفسك
انا: حاضر يا ماما ?
وطلعت ولبست ونزلت واخت عماد
عماد: هنروح فين يا محمد
انا: هنروح عند مرات واحد صحبي **** يرحمه كان اعز صديق لي
ووصلت الفيلا بتاع عمار النوبي **** يرحمه
وداخل بالعربيات والحراسه
الامن : عايزين مين حضرتك
انا: بلغ المدام محمد بيه عبد المقصود
الامن: ايوه يا هانم محمد بيه عبد المقصود علي بوابه
الهانم: دخله بسرعه
الامن: اتفضلو
ودخلنا وفتح لينا المساعده ودخلتنا وقالت لينا اتفضلوو الهانم نازله حالا
وقعدارف ان مش بسال غصب عني و**** نا في الرسيبشن انا وعماد
مرات النوبي نزلت وكانت ملكه نازله لانها اجنبيه ومحمود عينه عليها
انا: بقول في عقل بالي انا عارف انها هتعجبك
ونزلت وسلمت عليا
انا: د.عماد اخويا يا ليليان
ليليان: اهلا دوك عماد
عماد: الحمد**** كويس
انا: اخبارك اي انا عارف اني مش بسأل غصب عني و****
ليليان: عارفه كل حاجه يا محمد عادي انت عامل وبزياده كمان
انا: انتي بتروحي الشركه صح واخبارها اي لاني مش بروح
ليليان: الشركه شغاله كويس والارباح كبيره
انا: طب ومصنع الادويه محتاجه في حاجه
ليليان: لا مش محتاج حاجه المصنع انا عايزه بس تكون جنبي وتسال عليا دايما ولا انتا نسيت الوصيه بتاع عمار
انا: و**** ما نسيت انا متابعك بس المشاكل اللي عندي توقع جبال بس
بعد كده هيتابع معاكي عماد مش عايزك تكوني قلقانه انا وعماد واحد
ولا اي يا عماد
عماد: ايوه ياذن **** الشركه دي اي ادويه صح
ليليان: ايوه بس شركه عالميه كان عملها عمار ومحمد اخوك
انا: اي رايكو تتكلمو مع بعض لحد معمل مكالمه واجي
الحوار بين ليليان وعماد
ليليان : مفيش مشكله برحتك يا محمد
انا: سبتهم ومشيت
ليليان: انت دكتور اي عماد واسفه لو هدخل
عماد: دكتور بيطري وشغال في مجالات كتير جدا
انتي بقا معاكي اي
ليليان: انا دكتوره صيدلانيه و كميائيه وصاحبة شركتين ادويه ومصنع
عماد : **** معاكي **** بس انتي صغيره علي الكلام ده
يعني
ليليان: عمار جوزي اتوفي وانا مسكت كل شغله
انا: اسف لو فكرتك معلش
ليليان : لالا مفيش حاجه يا عماد انا ارتحت معاك بس بالكلام
عماد: تسلمي
انا: معلش علي التاخير يا ليليان انا اسف ليكي.
ليليان: لا مفيش حاجه عادي
انا: عماد باذن **** هيتواصل معاكي دايما عشان الشعل
ليليان: تمام ماشي
انا: طب نستاذن احنا انا جيت اطمن عليكي
ليليان: لا اقعد يا محمد انا لوحدي دايما وكمان نتغدا مع بعض
انا: و**** عندي بس شغل هنتفق مع بعض ونتقابل تاني
ليليان: ماشي مفيش مشكله تمام
عماد اتشرفت بعرفتك يا هانم
ليليان: انا اللي اتشرفت بعرفتك ي دكتور عماد
ومشينا وركبنا العربيات
انا: انا شيفك مركز معها يا عمده اي عجبتك ولا اي
عماد: البنت جميله اوي يا محمد وكويسه
انا: اي نقول مبروك ولا اي خلي بالك انا جيبك عشان تشوفها وتفضل معها ماسك الشغل وتتقربو من بعض انا عارف انها هتعجبك
عماد: بقا كده يعني هههه ماشي يا عم الحاج
فوني رن وكانت نوڤا بنت عمتي
انا: اي اخيرا سمعت صوتك انتي فين من زمان ي بنتي
نوڤا: موجوده و**** حتي كنت عندك بالفيلا من دقايق وما شوفتكش عشان كده كلمتك
انا : كنت في مشوار معلش بس انتي وحشاني جدا
عماد: بيبص لي وبيضحك
انا: في حاجه يا بني
نوڤا: سكتت كده وبعد دقيقه وانت كمان
انا : عايز نتقابل النهارد بليل في كافيه ........ بالتجمع عشان عايز اتكلم معاكي
نوڤا: ماشي هقبلك بليل هناك ماشي سلام
انا: سلام ماشي
عماد: اي هتعملها تاني ولا اي نقول مبروك
انا: باين كده نوڤا فيها شبه كبير من اختك كريمة وانا بحبها وبحب روحها حلوه وشكلي هتجوزها
عماد: **** يرحم كريمة **** والف مبروك يا حبيبي
طب ونادين
انا: بص يا عماد انا لو عايز اعمل حاجه عملها ومن نغير مستاذن حد بس نادين متقبله عادي وعارفه اني ممكن اعملها
عماد: ياريت ليليان تطلع زي نادين كده
انا: حتي لو مش زيها اعمل اللي انت عايزه يا عماد انت الراجل انت نسيت انك صعيدي ولا اي
وفاجئه وقف قدمنا 8 عربيات ونزلو ضرب نار علينا والحراسه اتعملت معاهم وضرب النار من كل حته
سبع اتعامل معاهم وخلص عليهم مع الحراسه ونزلت
انا وعماد وعماد كان مخضوض
دول تبع مين دول يا سبع
وفاجئه لقيت عماد بياخد طالقه في كتفه من الجثث اللي ميته علي الارض
ووقع عليا وكله ددمم ?
(منار تحت حماية سبع )
النهايه
وكده يبقا السلسله الاولي خلصت علي خير وكده الروقان مش عايز يجي لي كل ما يجي حاجه تحصل هنشوفه السلسله التانيه
اشوفكم علي خير يا غاليين
مع تحيات (( قيصر العنتيل ))