متسلسلة واقعية أمي المحرومة وعشقها لزبي الكبير (حقيقية) رواية محارم للكبار فقط (1 مشاهد)

سيكوزاد

عنتيل منحرف
عضو
إنضم
11 مارس 2025
المشاركات
25
مستوى التفاعل
0
نقاط
525
النوع
ذكر
الميول
مثلي
غير متصل
اسمي محمد من مصر عندي 18 سنة، انا اصغر اخواتي، انا مشكلتي في الاساس ان شهوتي عالية جدا جدا، وكأنني ماتختنتش و انا صغير و دي حاجة انا مسألتش فيها اصلا….
انا بقوم بالاستمناء من سن ظ،ظ، سنة و ديه فترة مكنتش لسا بلغت اصلا و كنت بنزل المذي مش اكتر مافيش السائل المنوي خالص …بس كنت باستمني على الصور المُثيرة و بالمناسبة كنت باخد موبايل ابويا خلسة من وراه اتفرج على افلام السكس اللي كان بيحملها،و كنت استمني عليها …مكنتش بسيب زبي خالص…اتعودت على الحركة ديه لسنيين لدرجة الادمان..المهم بقا ابويا ده من كتر مشاهدة الافلام دي،هجر امي في الفراش خالص…اصبحت تعاني بسببه من الحرمان…هي ست مش صغيرة في السن ظ¥ظ¥ سنة دلوقتي…لكن ايامها كانت تقريبا ظ¤ظ¥ سنة، مش جميلة خالص و مليانة هي فيها جمال من ايام ما كانت حلوة جدا و هي شابة ،لكن دلوقتي مبقتش جميلة و خصوصا انها شايلة هم البيت بشكل كبير و ده مديها شكل سن اكبر من سنها…بس الجنس شئ اساسي في الانسان مش بالشكل خالص، و هي دلوقتي عندها حرمان من سنين….في الفترة الاخيرة بقيت الاحظ عليها بتبص عليا من فتحات الحمام، و على اخواتي



الشباب، و احنا بنستحمى…و كالعادة انا باستمني قبل الدُش،..في مرة انا نسيت باب الحمام متوارب و كنت فاكر انه مقفول…و بدأت امسك زبي و ادعك…هي شافت المنظر فضلت بتتفرج لغاية ما انا لاحظت وجودها…قالت ايه اللي بتهببه ده خلص الدش و اخرج يلا…انا اتخضيت و اتسرعت من اللي حصل ده و مبقاش ليا عين اتكلم مع حد في الشقة خالص من ساعتها…بس اللي اتغير بقا انها بتتعامل معايا عادي…و للحظ انا اجازة من الكلية ظ¤ ايام و اخواتي في الاشغال ظ¦ ايام في الاسبوع و اجازة الجمعة…و هي ست بيت…يعني فاضيين لبعض لغاية الساعة ظ¤ ما اول واحد يرجع من الشغل…في يوم بتصحيني الصبح بدري و انتوا عارفين الزب بينتصب انتصاب صباحي و انا كنت نايم بالبوكسر..و راس زبي خارجة من جانب البوكسر..و بتصحيني بتخبط على زبي تحديدا و لاحظت بتحسس عليه من فوق البوكسر…و انا من الحر مش بتغطي باللحاف اصلا بنام بالبوكسر و اافانلة بس…قومت و كانني ماحستش بحاجة و بعد الفطار قالتلي بتنام بالبوكسر ليه يا محمد؟ مش فيه ستات في البيت؟ قولتلها الجو حر جدا انا بعرق و انا نايم…قالتلي طب ما هو عيب يظهر منك حاجات كدا و امك تشوفها ..اتكسفت ارد و سكت…قالتلي عادي عادي،براحتك انشالة تقلع البوكسر خالص..وضحكت.. و انا عديتها و سكت…بس اليوم التاني صحيت انا بدري و قومت اشرب و ارجع انام تاني…لقيتها صاحية و بتعمل حلاوة في الاوضة بتاعتها…رغم انها بتعملها كل فترة كبيرة في المواسم مثلا…بس النهاردة مش موسم… و قومنا فطرنا .و قالتلي اللي عملته و انت في الحمام ده مايتعملش تاني…اتكسفت جداااا،ومردتش، قالتلي انت عندك طاقة و شاب،متضيعهاش في حركة غير



مفيدة زي ديه،ممكن تعمل اي مجهود يضيع الطاقة ديه و تحافظ على نفسك….قولتلها هعمل كدا ان شاء **** حاضر….قالت و ايه بقا المجهود اللي هتعمله…قولتلها اي حاجة…قالت بكل سرعة هتعمل معايا انا!….بصيتلها بسرعة كدا و قولت مش فاهم!…قالت انا جهزت نفسي لأجل اني اوريك ان الاستمناء ده عبط قدام حاجة انت ممكن تعملها امتع و احلى…. وقامت و مشيت…و على الساعه ظ، نص اليوم لقيتها جاتلي اوضتي و لابسة قميص نوم مش تحتيه اي ملابس داخلية خالص…و بتقولي محمد انا جاية اقعد معاك و افهمك اللي قولته لك الصبح….قولتلها يا ماما اتمنى مايكونش اللي في بالي صح…لانني قلقان كدا….قالت اتمنى تعمل اللي جه في دماغك يا محمد و هكون شاكرة جميلك ده جدا….انت عارف ابوك هاجرني بسبب السكس اللي بيتفرج عليه ده و انا بشر بردو….و شالت اللحاف من عليا لقت زبي منتصب نصف انتصاب…و قالت البيت فاضي و محدش هيعرف حاجة…و منها اعرفك ان فيه احساس اجمل من انك تمسك زبك و تخرج لبنك لوحدك….و مسطت زبي و مسحت من عليه نقطة المذي اللي نازلة مني…و لحستها قدامي من على صوابعها….و قالت يلا بقا دي مرة واحدة و مش هتتكر ياعم…..و قامت قلعت القميص لقيتها في ثانية ملط…تخينة و كسها غامق بس محلوق و نضيف…و شفايف كسها باينة و واضحة…و بزازها كبيرة جدا و مدلدلة و حلمات واسعة و غامقة…بس بينزل من كسها عسل كتير و بينزل على رجلها…و كنت بلاحظ العسل ده في ايام كتير في الفترة اللي فاتت…و انا كالعادة قاعد بالبوكسر و



الفانلة…قامت سحبت البوكسر من على وسطي و قالت وريني الزب ده بقا يابن الشرموطة…و انا مستسلم لاني فعلا نفسي انيك من زمان و باتمني كدا …. و زبي وقف زي الحديد اول ما عملت الحركة دي و اول ما لمست زبي و دعكته لمدة ثانية جبت لبني على ايديها منغير سابق انزار….و ديه حاجة كويسة جدا لانها هتخليني اطوّل في القذف الجاية..و قعدت تدعكه و هو منامش خالص و تلحس اللي باقي من اللبن من راس زبي…و قعدت تمص في زبي و انا عاوز اصوت بصوت عالي الاحساس راااائع و امي بتلحس حلو اوي….و لسانها بيدبحني وهو رايح و جاي…و بتبص عليا و تضحك و تقولي مش قولتلك؟…هتعيش في دنيا تانية دلوقتي…و انا اقولها يا شرموطة هتجنن يا شرموطة اااااااه زبي هيتقطع و اتنفضت لفوق و جبتهم في بؤها و هي مش عاوزة تسيب زبي خالص….قاتلي قوم و انام انا بقا…نامت مكاني و اللبن مغرق السرير و لحوّس جسمها و جسمي..و فتحت رجلها علشان اشوف و اشم اول كس في حياتي…منغير تردد طلعت لساني الحس العسل اللي نازل منه…قالت اااااااه ياابن الشرموطة..و مسكت شعري و شدتني لكسها و انا اتجاوبت معاها و دخلت بلساني رايح جاي طالع نازل يمين شمال بلحس كل المنطقة اللي حوالين الكس، و هي طالع عليها احححححح اححححح نار بركان يا محمد ناااار، و انا قولت اطبق اللي بشوفه في الافلام بقا…و قومت ماسك زنبورها بسناني، وياريتني ما عملت كدا…قفلت على دماغي برجليها و صرخت صرخة وسخة حاااااااااااه انا خوفت حد يكون سمع، بس مش مهم الشعور اللي احنا فيه دلوقتي مخلينا مش حاسين بحاجة…و انا زبي كبر بحجم انا اول مرة اشوفه كدا لدرجة اتخضيت فعلا وصل طولة ظ¢ظ¢ سم و عرضة ظ£ سم…ضخم جدا..لدرجة و انا قاعد على رُكبي لامس الارض و قاعد يحك فيها و انا بلحس و بعضعض لدرجة استمتعت و جبتهم ع الارض….و هي اللي طالع عليها مغمضة عنيها و بتتلوى تحتيا و تقولي خليني اجيبهم ونبي يامحمد



فيه نار بركان جوا ….و بعد دقيقتين…رفعت وسطها زي ما انا عملت لإشعار ان فيه قنبلة جاية…و بالفعل ..عملت Squirt اللي هو طرطشت ماء شهوة زي الخرطوم..على وشي انا مكنتش متخيل كمية العسل دي اتغرقت و السرير اتغرق…و هي عمالة تجيب و تصوت..و انا بكتم بؤها و تقول الحقوناااااي من كتر ما هي مش حاسة بنفسها و انا خايف حد يطلع يقول فيه ايه و نتفضح…بس هديت و قالت شكرا اوي يا محمد انت طلعت بتعرف تلحس جامد…قولتلها انتي عملتي اللي انا بتمناه يا شرموطة…انا كان نفسي انيك واحدة بتجيب squirt كدا…انا كنت بحب اتفرج على الفيديوهات من النوع ده اوي….شكرا ليكي انتي ياست الكل….قالتلي لا هات زبك اوقفه تاني..قولتله عليا الطلاق هو زي الحديد منساعة ما شفتك ملط…مانامش …و زي ما هي نايمة على ظهرها…مسكت زبي الطويل ده من ناحية البضان…و فرشت على كسها بطرف زبي علشان ارجعها للشهوة تاني…و لغاية ما فتحة كسها اتفتحت….قومت رازع زبي كله جوا…صرخت ااااااه و مسكت في السرير قومت ساحب زبي بسرعة و كأنني سحبت روحها معاه…اتنهدت تنهيدة طويلة هااااااح..و قالت بسرعة دخله تاني ياابن الوسخة..قومت رازعه تاني زي اول مرة …قامت مسكت في السرير و صرخت اااااه .وقالت.نيييييك يا ابن الشموطة نييييك قومت بدأت اخرج زبي و ادخله براحة بطوله من اول الراس لغاية البضان..رايح جاي و هي مع كل سحبة تتنهد و عاوزة تمسكني تلزقني فيها و كأنها عاوزة زبي في كسها ميطلعش…و انا رايح جاي بتأوة و حاسس احساس ابن كلب ممزوج اني هجيبهم خلاص و بالفعل جبتهم جواها و انا ضاغط زبي جوا لغاية البضان و هي صرخت صرخة طويلة شهوانية..يابن الشرمووووووطاااااااااه….و ضحكت..و انا زبي نام جواها و ارتخى….قومت مطلعه…و كملت بصوابعي.قالت لاء هات زبك اوقفهولك تاني… نمت مكانها على السرير الغرقان عسلها و ريحته هيجتني اووووي و مسكت زبي قعدت تدعكه بسرعة لغاية ما شد و انتصب تاني قالت مش الساعتين دول بعمرك اللي فات كله و انت بتستمني في الحمام؟ قولتلها اكييييييد ادعكي جامد يا وسخة …. قامت حطت الراس في بؤها زي المصاصة و شغالة لحس بلسانها و زبي في ايديها شغالة دعك فيه و انا عمال اقول هااااااح.اااااه…هاااااح..و مش مصدق اللي بيحصل ده كله…امي بتعرف تمتع راجل فعلا و ابويا هاجرها لانها مش شبه ممثلات السكس !!! ايه الراجل العبيط ده…امي صوتها لوحده يهيج اصلا و هي بتقول اااااه بس توقف زي اكبر



شنب…بس هو شكله خول اوي و هاريها استمناء و سايبها كل عيد ينام معاها ربع ساعة و يطلع…و انا عمال اقول اااااه و هااااح لغاية ما زبي احمر اوي و بقي بينبض زي القلب و اتضخم جامد…قامت و وقفت على رجلها و اخدت طرف زبي على كسها و رفعت رجلها جنبي علي السرير، و بدأت تنزل على زبي طالع نازل… لغاية ما انا بقيت اطلع و انزل متناغم معاها علشان ازود سرعة النيك… و زقيت رجلها من جنبي و نزلتها ع الارض و هي نزلت نصف نازلة لغاية ما الراس بقت في كسها بس و انا نايم تحتها …شغال باقصى سرعة و قوة طالع نازل نيك فيها و احنا الاتنين في صوت واحد اااااحححح هااااااح اااااه…لغاية ما لقيتها صرخت و جابت squirt تاني على بطني…زي بتوع افلام ااسكس بالظبط…و السرير اتغرق تاني و لقيتها رجعت لورا و هي واقفة و اترمت على الارض…قومت انا ماسك زبي بأيدي مكمل عليه و قعدت افركه بسرعة لغاية ما جبتهم علي وشها و هي نايمة ع الارض…و سيبتها و مشيت…روحت استحمى و نضفت نفسي كويس جدا لقيتها فاقت و هي على حالها كدا و لبني مغرقها بتنضف مكان النيك ده و بتحط الملايات في الغسالة و تقلب المرتبة على الوش التاني و انا خرجت من الحمام قعدت في الصالة…و هي دخلت استحمت و خرجت تغني زي اللي خارجة من ليلة دُخلة…و كل ده من الساعه ظ، لغاية ظ£ ابويا قرب يجي من الشغل قومنا طلبنا وجبات سمك علشان تعوض اللي حصل ده كله….و تملاء لتاني يوم علشان احنا لسا عطشانين نيك و كل واحد فينا ما صدق يلاقي اللي يريحه…..




لقراءة باقي فصول القصة (اضغط هنا)
 


أكتب ردك...

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل