متسلسلة قصة بقيت خدام عند أختي الصغيرة ومعرص عليها (حقيقية) قصة محارم وفيمدوم (1 مشاهد)

سيكوزاد

عنتيل منحرف
عضو
إنضم
11 مارس 2025
المشاركات
25
مستوى التفاعل
0
نقاط
525
النوع
ذكر
الميول
مثلي
متصل
اولا اعرفكم بنفسي انا مودي ٢٧ سنه واختي هبه ٢٥سنه..جسمها فرنساوي قمحاويه ومن الاخر مش بتشبع جنس
قصتي بدات وانا عندي ١٧سنه واختي ١٤كان جسمها جامد ال يشوفها كان يقول متجوزه جسمها كان جامد المهم انا كان معاي تليفون كاميرا ويشغل فديوهات وكنت بحمل افلام سكس من سنترال وبرجع البيت اتفرج وادخل الحمام وكنت بتفرج علي فيلم اخ واخته والاخت كانت بتشرب اخوها وتعذبه المهم انا حطيت الفون يشحن ونسيت الفيلم شغال وخرجت اختي شافت الفون اخدته تسمع اغاني وتلعب عليه وفتحه لقيت فيلم شغال وعرفت انه سكس جريت دخلت اوضتها وشغلت الفيلم وبتتفرج شافت احمد واخته بتضربه وتعذبه وبتخليه يلبس جزمتها ورجليها انا رجعت علشان اخد الفون ملقتهوش وانا معدي من قدام اوضه هبه سمعت صوت اهاات بصيت من فتحة الباب لقيت هبه رافعه هدومها وتلعب في كسها وبزازها زبي وقف طلعته وبدعك فيه بايدي ولقيت هبه نزلت جريت انا ع الحمام هبه خرجت وندهت عليا رديت عليها
انا: ايوه بستحما وخارج علشان رايح مشوار



هبة: يلا متتاخرش علشان انا كمان رايحه عند صحبتي
انا: حاضر مش هتاخر… هبه دخلت اوضتها وانا في الحمام شوفت اندر بتاع اختي في الحمام مسكته وشميته ولحيته بلساني لقيت الاندر كلو عيسى طلعت زبي ودعوته في الاندر بسرعه ونزلت فيه ورميته مكانه و استحميت وخرجت لقيت هبه واقفه وبتقولي يلا يا رخم
هبه: كل ده بتستحما ليه رايح تقابل مزه ولا ايه
انا: انتي عرفاني انا بتاع مزز برضو كنت بستحما عادي
هبه: طيب يلا علشان متتاخرش ع مشوارك
انا: طيب مش عاوزه اي حاجه اعملهالك قبل مخرج
هبه: لا علشان متتاخرش ع مشوارك وبعدين هحتاج منك ايه يعني
انا: احميكي ههههههه
هبه: غور يا قليل الادب امشي من هنا شوف مشوارك امشي
انا: طيب يا مزة كنت عاوز اساعدك بس براحتك
هبه: بعد تفكير في الفديو ال سمعته… طيب عاوز تساعدني يعني بجد
انا: اه طبعا اامري انتي بس
هبه: طيب في جزمه بتعتي جوه عاوزه المعها علشان رايحه عند ناديه مرات اخوك
انا: اوك هلمعهالك ل غاية متخرجي وهتلاقيها بتنور
دخلت اوضتها وهيا دخلت الحمام ولقيت جزمتها لونها اسود وكعب عالي ورفيع مسكتها وشميتها لقيت ريحتها حلوه اوي الحسن مكان رجلها ولمعتها بلساني وبعد شوي خرجت هبه من الحمام و شافتني وانا بشم جزمتها قالتلي بتعمل ايه
انا: مفيش يا حبيبتي لمعت جزمتك زي مطلبتي
هبه: طيب يلا اخرج برا علشان البس



انا: انتي بتتكسفي مني ول ايه يابت فاكره زمان كنت بلبسك بايدي
هبه: يلا بس اخرج علشان متاخرش
انا: طيب خارج اهو بس متتاخريش بو احتجتي حاجه اندهي عليا
اتفرجت عليها من فتحة الباب ولقيت جسمها جامد اوي وبزازها واقفين و طيزها جامده وبتلبس هدومها وندهتلي دخلت
هبه: هات الجزمه يا مودي لبسهالي
انا: حاضر يقلبي وبلبسها الجزمه وايدي ع رجلها وقلعتها تاني وبتحط لون في ضوافرها قالتلي مودي ممكن انت تحطي مونكير علشان انا اكمل شعري
انا: حاضر ومسكت منها المونكير وبحط في ضوافرها وبمسك رجلها وبشمها وهيا عامله مش اخده بالها قالتلي شامم ريحت ال مونكير قولتلها مش اوي قالت طيب قرب وشم كده عرفني حلو ولا امسحة وقربت من رجل اختي وبشمها ورجليها ع وشي وبشمها اوي ولساني من غير قصد لمس رجلها وهبه قالت ايه ده قولتلها لا بشم ريحت المونكير ومسكت رجلها وبشمها ولحستها تاني هبه قالت عجباك رجلي قولت اه حلوه اووي


لقراءة باقي فصول القصة (أضغط هنا)
 


أكتب ردك...

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه المنتدى التاريخ
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 35
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 29
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 28
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 28
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 40
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 27
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 49
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 52
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 51
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 41

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل