متسلسلة بقيت خاضع لمستريس شيميل (كاملة) قصة فيمدوم وسادية (عدد المشاهدين 2)

سيكوزاد

عنتيل منحرف
عضو
إنضم
11 مارس 2025
المشاركات
22
مستوى التفاعل
0
نقاط
465
النوع
ذكر
الميول
مثلي
غير متصل
كأي بنت عربية خجولة نوعا ما بدأت بالبحث عن الجنس من خلال الاترنت وكان ملجئي الوحيد هو الفيسبوك إللي اكتشفت من خلاله أنه 99.99 % كذابين اما خايفين او اصلا ملهمش في الجنس أو مجرد تسلية أو حتى حب استطلاع

أما العلاقات الجادة فهي قليلة جدا و ده إللي صدمني جدا , يووووه نسيت اعرفكوا بنفسي أنا أيمن ياااه ايمن ايه؟ أنا دلوقتي بقيت إيمان مش أيمن .

يعني متحولة جنسيا من أب مصري و أم سورية و ملامحي لبنانية نوعا ما ..مقيمة حاليا في ليبزا في ألمانيا عمري دلوقتي ستة وعشرين سنة .

و موضوع تحولي الجنسي مش مهم لأنه مش هو الامر إللي عايزاكم تعرفوه قد ما عايزاكم تعرفوا قصتي مع السادية !!

و إللي هحكيه ليكم بدأ تحديدا بعد سنة واحدة من تحولي من أيمن إلى ايمان تحديدا في 17 مارس 2010م يعني قبل سبع سنين ونص تقريبا .. لما حاولت لأول مرة أكتشاف أنوثتي الجديدة التي اضيفت لي بعد العملية لاني كنت سابقا شبه أنثى ولكن بعد العملية اصبحت انثى .

المهم مش هصدعكم بتفاصيل مملة ..

عملت أكاونت على الفيس بوك عشان ابدأ رحلة بحثي عن السادية نعم السادية متستغربوش اوووي كده !!!
اصل قبل تحولي كان لي شوية قرءات و بحوث عن السادية BDSM أو المفهوم العام للمازوخية و من خلال قراءاتي أكتشفت ان السادية مش بس علاقة جنسية و انما هي اسلوب حياة كامل ..

بمعنى انه في ممارسة للجنس بس مش دائما و لكن اسلوب الحياة السادية بتحكم المسيطر سواء كان ماستر أو مستريس تحكم شامل على السليف بحيث انه بيتحكم بكل حاجة في حياته لبسه اكله شغله تعاملاته و كمان علاقاته بالناس إلى الجانب الاهم بالنسبة لي اشباع رغباته بالشعور بالخنوع و الذل في كل الاوقات و السيطرة الشاملة .

عملت الاكاونت باسم الباحثة عن السادية وكان وقتها ممكن تكتب أي اسم على الفيس غير دلوقتي إللي اصبحت الاسماء دي صعب يقبلها الفيس ..

و بدأت البحث وكان عندي شوية مواصفات لمن اريد خدمتها ..صعبة شوية يعني نفسي أمارس الجنس مع رجل و اتمتع بس بنفس الوقت مش عايزه المتعة دي من راجل يعني كان نفسي بقضيب يسكن اعماق رحمي ولكن بنفس الوقت مش عايزة ماستر لاني ايضا بحس بمتعة اكبر بالتعامل مع البنات عشان كده قررت أبحث عن شيميل يعني إمرأة ولكن تحمل قضيب بدلا من الرحم ولكن باقي جسمها كله بتفاصيله انثى .

وطال بحثي و أقع في كذبة و اطلع لكذبة اخرى بين نصّابات و بين ولاد عاملين اكاونتات بنات و من تسعى فقط للممارسة في النت .

و الحقيقة حاولت كذا مرة بس مكنتش بحس بالمتعة الكبيرة لاني عارفة انه على الواقع الوضع افضل مليون مرة .

تعبت اوووي من كذب الفيس لاني حاولت تقريبا مع كل من كتبت شيميل و طلعوا بالاخر بلح !!

لحد مافي يوم لاقيت رسالة على الأنبوكس من واحده اسمها خادمة محترفة نص الرسالة كالأتي :
” ازيك شايفاكي عمالة تخبطي يمين وشمال ومش فاهمة انتي عايزة ايه؟ وشكلك كده بدوّري على شيميل ملكة و مش لاقيتي حد جد !!عموما لو عايزة متعة حقيقية مش شات و لا كلام العبط بتاع الفيس بوك ده ..اللينك بتاع شيميل حقيقة ومستريس رائعة ..لو كنتي جادة ..و اما لو كنتي بتاعة رغي على الفاضي فبلاش تكلميني لاني بتعصب بسرعة من الهبل ”

نص الرسالة ده حسسني اني اخيرا متعلقة بقشة و اما وسط البحر بغرق مباشرة و بدون تردد عملت طلب صداقة للمستريس كانت كاتبة اسم مغرورة ولكن حنونة اسم مش بيعطي اصلا انها سادية كما تعودت اشوف اسماء شيميل قوية!!!

شيميل مفترية الملكة المفترية الشيميلة الاسماء دي و اول ما قبلت صداقتي و قبل ما ارسل لها رسالة لاقيت منها رسالة مباشرة : انتي مين ؟وعايزة ايه ؟
رديت عليها : أنا اسمي إيمان و عرفت ان حضرتك ملكة سادية و انا نفسي أجرب السادية بشكل عملي مش نظري.. ردت عليا : أنا مش بقبل أي حد بسهولة و يمكن تكوني ولد ..
قلت ليها : تحبي أثبت ليكي ازاي اني مش ولد ؟
بكل بساطة ..
ردت : مكالمة تليفون بينا عشان من خلالها احدد موعد لقائنا مباشرة ..

رحت كاتبة نمرة تليفوني ..ببص لتليفوني لاقيت مكالمة من رقم خاص بيرايفت نمبر ..

رديت وقلت : الو ؟
ردت عليا : انتي ايمان ؟
قلت : ايوة أنا ايمان و حضرتك مغرورة ولكن حنونة!!!
ردت : ايوة أنا هي ..

قعدنا ندردش شوية و تسألني عن ميولي و حكيت لها كل حاجة عن تحولي الجنسي و ازاي ببحث عن السادية , ولاقيتها في اخر المكالمة ..
بتقولي : اسمعي يا ايمان لازم اقابلك بكرة مش انتي عايزة تستمتعي ؟؟
رديت عليها : ايوة حضرتك عايزة استمتع و مفيش مشكلة بكرة أقابلك ..
قالت : خلاص بكرة الساعة اربعة العصر في كافية ( …. ) ..
قلت : امر حضرتك ..

ضحكت ضحكة كلها سيطرة وقوة ..
وقالت : انتي اهو شطورة و بتفهمي بسرعة أشوفك بكرة يا علقة ؟
قلت : حاضر يا ستي .

قفلت المكالمة و انتظرت الساعة اربعة العصر ..
ثاني يوم جه الوقت ..
قمت لبست و طلعت من بيتنا بسرعة متجهة للكافية اللي حددته ..
بس طول الطريق و انا بقول :”هعرفها ازاي دا انا مش شوفتها ولا هي شافتني هتعرفني “!!!!
وصلت للكافية و قعدت فترة ابحلق بالبشر هناك محاولة اني اشوف او استشرف على الاقل من هي ملكتي..
ولكن قاطعتني بصوتها الرائع ..
قائلة : انا هنا يا ايمان ..
رحت مباشرة قاعدة على الطاولة بتاعتها ..بأستغراب!!
قلت لها : ازاي عرفتيني ؟

ضحكت..
وقالت : من نظراتك وبحلقتك في الناس عرفت انك بدوري عليا ..

طلبت ليا شاي و قعدنا نتكلم حبة لقيتها بعد شوية ..
بتقولي : قومي بينا ؟
سألتها : نروح فين ؟
ردت وقالت : مبحبش الغشومية يا بت انتي لما اقولك قومي تبقا تقومي ؟
قلت ليها : حاضر أمرك ..
قومنا ..راحت محاسبة الجرسون وطلعنا لبرا ..
سألتني معاكي عربية ؟
قلت ليها : لا مش معايا ؟
قالت : احسن عشان مش تتلخمي بيها ..

وصلنا لعربيتها ..
و قالت :اركبي ؟
ركبت معاها ونحن في الطريق ..
في جملة وحده
قالت : ” النهاردة اختبار ليكي لو حسيت انك فعلا تستحقي هتبقي ملكي على طول لكن لو حسيت انك مش جادة ساعتها هتكون اخر مرة تشوفيني ”
بسرعة..
رديت عليها : هثبت لحضرتك اني استحق أكون خدامتك ..

وصلنا لتحت العمارة إللي فيها شقتها ..نزلنا من العربية و طلعنا على الشقة فتحت الباب و أمرتني اخش خشيت و اول ما قفلت الباب مباشرة تغيرت نبرة صوتها وصارت حادة وملامحها صارت قاسية جدا و صرخت عليا ..
قالت : يا حيوانة هتقفي كده كثير ..؟على اربعة بسرعة عشان توصليني للصالون ؟
مباشرة نزلت على اربعة و هي قعدت على ظهري و قبل ما اتحرك كانت رزعاني على مؤخرتي ضربه بايدها طلعت مني آهة غريبة آهة ممزوجة بالالم مع الاستهجان و المتعة ..
صرخت ..
قالت : ايه لازم اضربك ثاني عشان تمشي ياحمارة ؟
قلت ليها : امرك ..
ومشيت بصعوبة لانه وزنها كان زيادة ” !!!

صحيح نسيت اوصف ليكم الملكة بتاعتي اسمها عفاف ..
طبعا ده مش اسمها الحقيقي ..بس عمرها 42 سنة ..
متجوزة وجوزها سليف ليها يعني مكنتش تخينة بس مليانة حبتين ..
طولها يمكن 160سم بس وزنها تقريبا 80 كغ ..
سمراء البشرة شعرها اسود لون الليل و صدرها بارز جدا كبير بس مش مدلدل لا ابدا كان متماسك و بارز ..
ليها مؤخرة كبيرة بس متناسقة مع جسمها ..

وصلت لنص الصالون لاقيت قدامي كرسي ..

قالت : اوقفي يا حمارة ؟
وراحت شداني من شعري وقفت نزلت من على طهري وقعدت على الكرسي و حطت رجل على رجل وقتها كانت اردافها هتقطع البنطلون الجينز من كثر ماهو مشدود على جسمها ..طلعت علبة سجائرها من شنطتها و اشعلت واحده و بدأت ..
تقوللي : شوفي يا ايمان النهادرة هتذوقي عذاب عمرك في حياتك ماذقتيه ..لانه ده اختبارك ..لو نجحتي ؟هتدخلي خظيرتي و تبقي خادمتي ..ولو فشلتي ؟مش هتنزلي إلا لما تتفشخي نيك من خادمي و خادمتي الثانية و هتبقى اخر نيكة ليكي معايا و مش عايزة بعدها اشوف وشك .

هزّيت براسي بالموافقة مباشرة ..صفتني كف على وشي ..
وقالت : لما اكلمك عايزاكي تردي عليا بلسانك يا لبوة ؟مش تهزي راسك !!
قلت لها : أمرك يا ستي ..
قالت : ايوة كده و اكثري من كلمة ستي او يا مستريس او يا هانم يعني كلامك معي كله يكون بالصيغة دي طالما انتي في الشقة ..اما برا الشقة ففي طريقة ثانية ساعتها هقولك عليها ..
قلت ليها : امرك يا ستي..

كانت جوايا سعادة غريبة و فرحة لا توصف باحساس أني ماليش قيمة وانه في كيان اقوى مني مسيطر عليا و بيذلني و بيكسر كرامتي ..و اسهل حاجة انها تحتقر انسانيتي ..
شعوري وقتها مش هيفهمه إلا سليف مارس السيطرة عليه لأول مرة هو الوحيد إللي ممكن يفهم شعوري .
بصت لي ستي ..
وقالت : اولا عايزة اعاين جسمك من غير هدوم ..اقلعي كل هدومك ..
قلعت كل هدومي وبقيت عريانة ..و مباشرة بعد ماقلعت نزلت على اربعة “..

نسيت اوصف لكم نفسي :
أنا بقا طولي 155 سم و وزني 50 كيلو حنطية اللون صدري مش كبير اوووي بس متوسط و طيزي مدورة و مغرية ودائما نافرة وشعري لونه بني مايل للشقار ..

قعدت على اربعة منتظرة الحركة الجديدة اللي هتعملها ستي لقيتها قامت من كرسيها وقعدت تلف حوليا و هي بتلف سمعتني كلام خلاني أهيج بدون أي حركة منها ..
قالت : يانهار اسود هو ده جسمك انتي متأكده انك كنتي ولد ده جسمك احسن من البنات رطب ومحافظة على نفسك وطيزك حاجة مستعدة للنيك على طول ..وبزازك ..

و بدأت تفعص فيها بايدها و تقرص حلماتي بقوة ..
وتقول : وبزازك حاجة مذهلة عايزين يتحلبوا للصبح ..
و نزلت ايدها على كسي و بدأت تفعص بيها ..
لما كانت ببزازي كنت قادرة اكتم أهاتي ولكن اول مالمست كسي مقدرتش لقيتني ..
بقول : اهههههههه ااااااااه اااااااااااه اااااااااااخ بالراحة ياستي راحت ضرباني على طيزي ..
فطلعت مني ااااااااااااااااااااااااااااااه مكتومة ..
وقالت لي : يا شرموطة انتي هنا بس تنفذي ..كلمة “بالراحة و ارجوكي كفاية “بتعصبني و لو تعصبت جسمك هيبقى مثل الخريطة فأنتبهي لنفسك ..
و رجعت ثاني تفعص بكسي إللي كان مبلول على الاخر ..
قالت لي : يانهارك اسود ايه انتي جبتيهم كده ولسه ماعملناش حاجة !!!دا انتي شهوانية بدرجة فضيعة !!!

طبعا هي عارفة اني لسة بنت بنوت يعني منتكتش قبل كده ..
راحت قاعدة على الكرسي ثاني و مدت رجلها قدام وشي ..
وقالت : يا لبوة عايزة اشوف وشك على الجزمة نظفيها ..

بدأت بلحس جزمتها ..
انا : اممممممممم اممممممممممممم اممممممممممممممم امممممممممممممم ..
وهي بدخن و رماد سجارتها بيقع ع الارض و انا مستمرة بلحس جزمتها لقيتها فجأة ..

بتقولي : كفاية على جزمتي ؟
صراحة كان نفسي اكمل لحس لجزمتها ولكن كلامها عن الخريطة إللي بتعملها بالجسم خوفني وقفت ..
قلت : امرك يا ستي ؟
قالت : شوفتي الرماد ده ..عايزاكي تلحسيه بلسانك و تبلعيه ..
ترددت لحظات ولكن ما طولتش لان صفعتها كان قوية على بزي اليمين لدرجة اني صرخت من الالم وهي بتبص لي بغضب مرسوم على ملامحها ..

وبتقولي : يا شرموطة اما اقولك حاجة تنفذيها على طول ..

رحت مباشرة الحس رماد سجارتها وكان طعمه مقرف ولكني استمريت لانه بزي كان بيوجعني بعد ما كملت لحس ..لقيتها ..
بتقولي : ابلعيه ..

بصيت ليها وشوفت نظرتها الحاده من خوفي بلعته بسرعة ..
ضحكت ضحكة بسيطة ..

وقالت : برافو عليكي يا كلبة بتسمعي الكلام ..تعالي بقا قربت منها راحت رافعاني ومخليني قاعدة على ركبتي ..

قالت : ليكي مكافأة لانك سمعتي الكلام ..افتحي بقك ؟
راحت فاتحه بقي على الاخر تفت على بقي بسرعة أكثر من مرة ..

و قالت : ده من اليوم هيبقى مثل الشهد ليكي يعني مكافأتك هتبقى زي كده ..

بلعتهم وكنت اول مرة ابلع تفة حد ..بس طعمهم مش مقرف.. بس غريبة شوية ..

قالت : لفي بقى ؟

لفيت ..

قالت : على اربعة ؟

نزلت ثاني بوضعية الكلب ..لاقيتها بتضرب افخادي من جوة ..

وبتقولي : افتحي بين رجليكي ..

رحت فاتحة لحد ما بان كسي بشكل واضح و فلقات طيزي انفتحت شوية ..
بدأت تتلمس بين فلقات طيزي بأيدها ..

وبنقوللي : انتي فعلا منتكتيش قبل كده ..لسة بالسلفانة بتاعتك ..و مرة واحده حسيت بحاجة سخنة بين فلقاتي حرقتني جدا ..

سألتها : بتعملي اية يا ستي ؟

ردت بضربة على طيزي ..
قالت : بطفي السجارة في طيزك يا امورة عشان تبقي فكراني طول عمرك ..

و ضحكت ضحكة كبيرة أوووووووووي ..

وقالت : ورايا على الاوضة …….

أنتظروني في الجزء الثاني ..




لقراءة باقي الفصول (أضغط هنا)
 


أكتب ردك...

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى أسفل