غير متصل
انا احمد اكيد عرفتوني خلاص كان كل يوم بنزل الشغل الساعه 10 وارجع ظ£ بما اني صاحب الشغل مليش معاد بس دا تقريبا
انا عايش في فيلا في كمب شزار مكان راقي في اسكندريه مع امي وأخواتي وخالتي المطلقه نجلاء .
في يوم وانا راجع من الشغل زي كل يوم دخلت وسلمت ع امي وبسطها انا فيا عاده اني يتجسس ع امي وخالتي نجلاء دائما لكن عمري محولت اي محاوله معهم انا طبعي اعرف بنات بامه لكن دول كنو نقطة ضعفي
اسف لو طولت فشرح المهم
دخلت وسلمت ودخلت استحمي وانا جوه لقيت كلوت فتله بتاع خالتي نجلاء خدتو قولت اضرب بيه عشره قبل منزل أقبل صحبي الصيع فتحت منتدي العنتيل وقرايت قصص محارم وتخيلت امي وخالتي ويضرب عشره بقيت الباب بيتفتح بلف اشوف مين لقيت اخويااا هيثم قلتلو ايه الي مدخلك هنا
هيثم :- الصراحه ……
انا :- متنجز ياض ياخول ولااه انت عجبك وانت شايف زبي
هيثم :- ……. وعنو مرحتش عن زبي لحظه
انا :- مالك يبني في ايه
هيثم :- لا لا مفيش حاجه كنت عايز ادخل الحمام وجره
انا :- ابن المتناكه نيملي زبري بس الواد دا كان بيبص ع زبري ليه كدا يالهوي لو طلع خول دي تبقي فضيحه
استحمت وخلصت وانا الموضوع شاغل بالي جدا قولت لزم اطلع اتكلم معاه لان دا اخويا واكيد مش حبب انو يكون خول
انا :- انت لزم تحكيلي كل حاجه مش انا اخوك الكبير وحبيبك
هيثم:- ا ااا احكي احكي ايه مفيش حاجه كل الموضوع كنت عايز ادخل الحمام وانت كنت جوه وانا اتحرجت منك
انا :- انت هتصيع عليا انا ولاه ايه احكي بدل مضربك وانت عارف
هيثم :- الصراحه مكنتش اعرف ان انت الي جوه
انا :- احا وانت كنت عارف ان في حد جوه ودخلت ليه وضربتو قلمين
هيثم:- (عياط) بوص هحكيلك بس اوعدني انك مش هتحكي لحد
انا :- انجز ياكسمك مش هقول لحد
هيثم :- الصراحه كنت مفكرك خالد
انا :- وانت عادي تتدخل علي خالد الحمام
هيثم :- مهو اصل ….
انا:- اخلص ولاه تضرب تاني
هيثم :- بوص من سنه تقريبا
فلاش باك
خالد :- تعالي جبت فلام جديد لما كلهم ينامو تعاله عندي الأوضه
هيثم :- بجد خالصه أول مهنامو هجيلك
خالد :- ماشي لبوه متتاخريش علي شرموتك ��
هيثم :- معيوني يامعرص وراك علطول
وبعد مكلو نام
خالد :- تعاله شوف جبتلك ايه
كان جايب فيديو الاتنين رجاله بينكو بعض
هيثم :- اووف هو في كده
خالد :- اقلع ياله
خلاص اول دقيقه من الفلم كنا احنا الاتنين ملط وخالد كان لبس كلوت اختو نرمين
ومص زبر هيثم وهيثم بيمص طيزو وبعدا بدلو وبقي خالد بيمص طيز هيثم وهيثم بيمص زبرو
خالد هاتي طيزك يالبوه ياله
هيثم اهي طيزي يادكري نيك شرموتك
خالد حط زبرو فطيز هيثم اووووف
هيثم اه اه دخلو كلو يخربيتك فشختني
اه انا لبوتك منيوكتك عبداتك نكني وارحمني اوووف مش قادره نيك يادكره
خالد لا قولي ياشرموطه نيكي ياشؤموطه
هيثم اه نكيني نكيني ياشرموطه نكني واقطعي لبوتك اه مش قادره
خالد اه اووووف هجيب هجيب
هيثم هتهم جوه اهههه هتهم بسرعه موتني
خالد دورك يادكري بس عايزك تتخيلني اختك نرمين وانا لسه بطلع الكلوت اهو ياخويا ياحبيبي
نيك اختك نرمين يا روحي اختك شرموطه يادكر نفسي احمد يجي ينكنا احنا التالته ياخول
وهيثم عمال ينك ويلحس زبرو مكان طيزو واللبن
اووووف هجيب هجيب هتهم فطيز اختك نرمين اللبوه يا هيثم
ونامه
_________________ الان_______________
انا :- بأولاد المتناكه انتو الاتنين خولات
هيثم :- مش بس كدا من تالت شهور بس ……
انا :- احكي يابن ياعرص انت قولت انك خول مكثوف من ايه
هيثم :- الصراحه نرمين عرفت عننا كل حاجه وكمان خلت واحد صحبها يمكنها قدامنه وانا مش بحب كدا عشان انا مش ديوث بس خالد كان وموافق وفرحان وبعد مخلص خلتو ينكنه وطلع كل دا اتفاق بنهم بس انا مقدرش ابعد عن خالد لاني مش يتكيف غير من وره وبنيك خالد عشان هو كمان بيحب يتكيف من وره
انا :- يعني انت مش ديوث بس خول عادي يخبت آمالك فعيلك ياحج فضلت تعمل فلوس عشان حبة خولات بيتنكو
هيثم :- انا اسف ياحمد بس هو دا الي حصل
انا :- مكنتش واخد بالي أن زبري كان وقف مش عارف علي ايه بس اختي بتتناك والاتنين الرجاله واحد ديوث وخول والتاني متناك مش بيتكيف غير من ميتناك
لقراءة باقي فصول القصة (اضغط هنا)
انا عايش في فيلا في كمب شزار مكان راقي في اسكندريه مع امي وأخواتي وخالتي المطلقه نجلاء .
في يوم وانا راجع من الشغل زي كل يوم دخلت وسلمت ع امي وبسطها انا فيا عاده اني يتجسس ع امي وخالتي نجلاء دائما لكن عمري محولت اي محاوله معهم انا طبعي اعرف بنات بامه لكن دول كنو نقطة ضعفي
اسف لو طولت فشرح المهم
دخلت وسلمت ودخلت استحمي وانا جوه لقيت كلوت فتله بتاع خالتي نجلاء خدتو قولت اضرب بيه عشره قبل منزل أقبل صحبي الصيع فتحت منتدي العنتيل وقرايت قصص محارم وتخيلت امي وخالتي ويضرب عشره بقيت الباب بيتفتح بلف اشوف مين لقيت اخويااا هيثم قلتلو ايه الي مدخلك هنا
هيثم :- الصراحه ……
انا :- متنجز ياض ياخول ولااه انت عجبك وانت شايف زبي
هيثم :- ……. وعنو مرحتش عن زبي لحظه
انا :- مالك يبني في ايه
هيثم :- لا لا مفيش حاجه كنت عايز ادخل الحمام وجره
انا :- ابن المتناكه نيملي زبري بس الواد دا كان بيبص ع زبري ليه كدا يالهوي لو طلع خول دي تبقي فضيحه
استحمت وخلصت وانا الموضوع شاغل بالي جدا قولت لزم اطلع اتكلم معاه لان دا اخويا واكيد مش حبب انو يكون خول
انا :- انت لزم تحكيلي كل حاجه مش انا اخوك الكبير وحبيبك
هيثم:- ا ااا احكي احكي ايه مفيش حاجه كل الموضوع كنت عايز ادخل الحمام وانت كنت جوه وانا اتحرجت منك
انا :- انت هتصيع عليا انا ولاه ايه احكي بدل مضربك وانت عارف
هيثم :- الصراحه مكنتش اعرف ان انت الي جوه
انا :- احا وانت كنت عارف ان في حد جوه ودخلت ليه وضربتو قلمين
هيثم:- (عياط) بوص هحكيلك بس اوعدني انك مش هتحكي لحد
انا :- انجز ياكسمك مش هقول لحد
هيثم :- الصراحه كنت مفكرك خالد
انا :- وانت عادي تتدخل علي خالد الحمام
هيثم :- مهو اصل ….
انا:- اخلص ولاه تضرب تاني
هيثم :- بوص من سنه تقريبا
فلاش باك
خالد :- تعالي جبت فلام جديد لما كلهم ينامو تعاله عندي الأوضه
هيثم :- بجد خالصه أول مهنامو هجيلك
خالد :- ماشي لبوه متتاخريش علي شرموتك ��
هيثم :- معيوني يامعرص وراك علطول
وبعد مكلو نام
خالد :- تعاله شوف جبتلك ايه
كان جايب فيديو الاتنين رجاله بينكو بعض
هيثم :- اووف هو في كده
خالد :- اقلع ياله
خلاص اول دقيقه من الفلم كنا احنا الاتنين ملط وخالد كان لبس كلوت اختو نرمين
ومص زبر هيثم وهيثم بيمص طيزو وبعدا بدلو وبقي خالد بيمص طيز هيثم وهيثم بيمص زبرو
خالد هاتي طيزك يالبوه ياله
هيثم اهي طيزي يادكري نيك شرموتك
خالد حط زبرو فطيز هيثم اووووف
هيثم اه اه دخلو كلو يخربيتك فشختني
اه انا لبوتك منيوكتك عبداتك نكني وارحمني اوووف مش قادره نيك يادكره
خالد لا قولي ياشرموطه نيكي ياشؤموطه
هيثم اه نكيني نكيني ياشرموطه نكني واقطعي لبوتك اه مش قادره
خالد اه اووووف هجيب هجيب
هيثم هتهم جوه اهههه هتهم بسرعه موتني
خالد دورك يادكري بس عايزك تتخيلني اختك نرمين وانا لسه بطلع الكلوت اهو ياخويا ياحبيبي
نيك اختك نرمين يا روحي اختك شرموطه يادكر نفسي احمد يجي ينكنا احنا التالته ياخول
وهيثم عمال ينك ويلحس زبرو مكان طيزو واللبن
اووووف هجيب هجيب هتهم فطيز اختك نرمين اللبوه يا هيثم
ونامه
_________________ الان_______________
انا :- بأولاد المتناكه انتو الاتنين خولات
هيثم :- مش بس كدا من تالت شهور بس ……
انا :- احكي يابن ياعرص انت قولت انك خول مكثوف من ايه
هيثم :- الصراحه نرمين عرفت عننا كل حاجه وكمان خلت واحد صحبها يمكنها قدامنه وانا مش بحب كدا عشان انا مش ديوث بس خالد كان وموافق وفرحان وبعد مخلص خلتو ينكنه وطلع كل دا اتفاق بنهم بس انا مقدرش ابعد عن خالد لاني مش يتكيف غير من وره وبنيك خالد عشان هو كمان بيحب يتكيف من وره
انا :- يعني انت مش ديوث بس خول عادي يخبت آمالك فعيلك ياحج فضلت تعمل فلوس عشان حبة خولات بيتنكو
هيثم :- انا اسف ياحمد بس هو دا الي حصل
انا :- مكنتش واخد بالي أن زبري كان وقف مش عارف علي ايه بس اختي بتتناك والاتنين الرجاله واحد ديوث وخول والتاني متناك مش بيتكيف غير من ميتناك
لقراءة باقي فصول القصة (اضغط هنا)