متسلسلة قصة ميرو البنوتي اللي اتشقط واتعمله شهر عسل (كاملة) قصص فيمبوي وشواذ (1 مشاهد)

سيكوزاد

عنتيل منحرف
عضو
إنضم
11 مارس 2025
المشاركات
25
مستوى التفاعل
0
نقاط
525
النوع
ذكر
الميول
مثلي
غير متصل
اعرفكم بنفسي انا اسمي ميرو سني 33 سنه هحكيلكم قصه حصلتلي من فتره وازاي قضيت تقريبا شهر عسل وايه اللي حصلي فالشهر ده وازاي اتشقطت مع اني كنت

نازل ادور علي دكر اشقطه بس هو اللي شقطني وهحكيلكم عمل معايا ايه من اول يوم لحد ماسافر وسابني ودي ماكنتش اول مره بس دي كانت من اجمل المرات اللي عشت فيها مش بس عشت

كسالب لا عشت كزوجه لحد ماسافر ومرجعش تاني واتقطعت علاقتي بيه وفضل الرابط بيني وبينه لبنه اللي نزل فيا وملاني وكبر طيزى .

في يوم كنت قاعد هايج مولع ودخلت شات علي برنامج الديسكورد مع موجب وكعاده معظم الموجب اللي عليه عايزين يفتحوا كاميرا يشوف طيزى وخرمي وبزازي ينزلهم ويقفل في وشي

بس انا كنت مولع اوى وخرمي كان بيفتح ويقفل وكلام الدكر اللي كان بيكلمني ولع فيا وخلاني مش قادر اتلم علي بعضي من الهيجان حاولت الاقي دكر يجيلي او اروح له لكن للاسف اللي لقيته

يطلع من بعيد او يقولي هجيلك الجمعه وطبعا انا مكنش ينفع انام كده طيزى كانت مزيته من الشهوه اكيد فاهمني المهم قررت البس وانزل اشوف اي حد اشقطه بطريقتي او اقعد عالكافيه

فيه زباين بتيجي الكافيه ده علشان تدور علي نيك وانا شاقط من هناك كذا مره بس مشكلتهم انتا وبختك لانك مش بتختار هو اللي بيجيلك كنا فالصيف وكانت الساعه 12 بالليل لبست بنطلون

تبان فيه تدويره طيزى كويس وتيشترت ونزلت وكان قريب مننا سوبر ماركت كبير دخلت اشتري عصير ولب وقتها مكنش في بالي حاجه انا كنت هروح الكافيه وخلاص ولكن جالي اللي مكنش

عالبال لقيت اللي بيسألني لو سمحت يا أستاذ فين تلاجه الجبنه من لهجته عرفت انه يا صعيدي يا اما من الفلاحين المهم قولتله انتا اول مره تيجي هنا ولا ايه قالي اه انا اول مره سألته انتا صعيدي

ولا منين بالضبط قالي اه انا صعيدي قولتله تعالي ومسكته من ايده والكهرباء ضربت فيا حسيت انه خام وغلبان ساعتها متعرفوش كميه السعاده أخدته لتلاجه الجبنه وانا ماسك ايده وبحرك ايدي

بحنيه وكنت ببص ناحيه زبره وخليته يشوفوني وانا ببص لزبره عايز اعرف ردت فعله اطمنت لما ملقتش منه ردت فعل عكسيه وقولتله انتا بتجيب عشاء ولا ايه اسمك ايه قالي محمد قولتله

وانا عمرو وممكن تقولي ياميرو وخد الجبنه اللي هو عايزها والعيش ورحنا عند الكاشير وجه يطلع فلوس من جيبه قولتله لا و**** يامحمد ماانتا دافع علشان يبان اننا صحاب وكده قالي لا انا معايا

فلوس و**** يااستاذ ميرو قولت احه في سري ده اهبل اوي بيقولي ميرو قدام الكاشير قولتله خلاص يامحمد انا حاسبت واخدت الحاجه علشان نطلع من السوبر ماركت بدل ماننفضح وطلعنا قولتله

يامحمد اسم ميرو ده بيني وبينك مش قدام الناس قالي مش ده اسمك قولتله لا انا اسمي عمرو بس الدلع ميرو وبعدين انتا متجوز قالي لا لسه قولتله حلو لو انت متجوز هتدلع مراتك قدام الناس

قالي لا قولتله بس خلاص مفهمش قصدي راح قالي انا هروح علشان اتأخرت علي شغلي قولتله انتا شغال فين قالي انا ماسك هنا في عماره قريبه المسافه ووصفهالي عرفتها وعرفت المكان لان

بيني وبين العماره اللي هو شغال فيها حوالي 2 كيلو قولتلها مش هينفع تمشي هنتعشا سوا قالي لا مش هينفع هتأخر قولتله انتا ساكن فين فالعماره قالي البدروم قولتله كبير قالي لا اوضه وصاله

وحمام ومطبخ صغير قولتله معاك حد قالي لا انا جاي مكان ابويا علشان هو تعبان فتره وهرجع تاني وابويا هيجي مكانه قولتله انتا سنك كام يامحمد قالي انا سني 23 سنه اتفجعت ازاي وهو زي

الطور انا فكرته اكبر مني قولتله فيه حد من المنطقه اللي انتا فيها بيجيلك وكده قالي معرفش لسه حد هناك بس ابويا سايبلي تلفونات ناس هنا من عندنا قالي لو حصلك حاجه اتصل عليهم قولتله

طيب يامحمد تعالي معايا نتعشا مع بعض وانا هنزل اوصلك مكانش عايز يجي ابدا قولتله انا عايش لوحدي وعايزك تيجي تتعشا معايا شوف ياتيجي انتا معايا او هاجي انا عندك فقالي خلاص هاجي

معاك بس خايف اتأخر قولتله مش هنتأخر وانا هوصلك للعماره اللي انتا شغال فيها قالي ماشي دخلنا العماره واول مادخلنا من باب العماره مسكته من ايده بحنيه علشان يوفر عليا المقدمات ودخلنا

الاصانصير وانا لسه ماسك ايده قولتله محمد انتا حبيت قبل كده قالي لا قولتله ولا عملت علاقات قالي لا قولتله دا انتا خام بقا وصلنا للدور بتاعي وكان الدور الخامس طلعنا من الاصانصير قولتله

تعالي الشقه اهي ومسكته تاني من ايده قالي انتا عايش لوحدك قولتله الشقه دي تبع الشغل بخلص فيها شغلنا وساكن فيها لوحدي فتحت باب الشقه ودخلنا وقفلت الباب ومش عارف ابدا معاه

ازاي قولتله محمد 5 دقايق وهرجعلك خد راحتك البيت بيتك متتكسفش وفك كده واقلع الجلابيه دي انا هغير واجيلك قالي ماشي ياميرو قولتله مش هتاخر عليك بدلع كده انا لقيته قعد قولتله ياعم

بقولك خد راحتك دخلت الاوضه وكانت مقابل الصاله علطول وسيبت الباب مفتوح وقلعت التيشرت اللي كنت لبسه ولبست تيشرت كت وقلعت البنطلون وانا واقف مقابل لمحمد وبقلع البنطلون

وكنت لابس كلوت فتله تحت البنطلون وطولت وانا بقلع البنطلون ومفنس والكلوت فاتله مش مداري حاجه ولبست شورط قصير وضيق ومبين طيزى حطيت برفان وطلعتله قولتله يابني انتا لسه

لابس انا هقلعك الجلابيه دي وبرفع له الجلابيه لقيته لابس سروال ابيض واسع اوى ومربوط برباط طويل بقوله كل ده رباط وبمسك الرباط قفشت في زبره لقيته واقف اوي لقيت ايد بتحسس علي

طيزى قالي عجبك قولتله انتا فاهمني بقا قالي من اول مامسكت ايدي فالسوبر ماركت وانا حسيت بيك بس حبيت اسيبك علي راحتك ولما دخلت تغير وادتني طيزك وطولت كنت هدخل عليك

قولتله وانا من اول ماشوفتك فالسوبر ماركت حسيت انك اللي بدور عليه كنت هتجنن عليك وحبيتك اوى علشان كده مكنتش هسيبك لو مكنتش طلعت معايا كنت رحت معاك قالي انا خفت تيجي

معايا الاوضه عندي مش مترتبه خفت تقرف منها قولتله عمري ماقرف ورحت ماسك زبره كان نايم شويه اول مامسكته وقف اوى طلعته من السروال اااااوف علي شكله وحلاوته قولتله محمد ايه

رأيك تتجوزني وابقا مراتك وتعيش معايا هنا قالي طب وشغلي قولتله تروح شغلك اول ماتقوم من النوم وترجع لما تخلص قولتله قبل اي حاجه ثانيه واحده دخلت جبت منديل وطلعتله قولتله اقعد

يامحمد وقعدت جنبه قولتله هات ايدك وحطيت ايده علي ايدي وغطيتها بالمناديل قالي هنتجوز دلوقتي قولتله اه ياحبيبي قولتله محمد زوجتك نفسي وكملت

وهو قالي وانا قابلت اتجوزك قولتله لو بصيت بره هقتلك وشيلت المنديل وحضنته قولتله مبروك علينا اقلع بقا الجلابيه دي وقلعته الجلابيه راح منزلي الشورت اللي انا لبسه قولتله تعالي ندخل

اوضتنا قالي طب مش هناكل الاول قولتله هناكل بعدين بس تعالي الاول انا مشتاقلك من اول ماشوفتك مسكته من زبره قولتله تعالي يلا راح رزعني بعبوص قولتله اح وجريت منه علي اوضه

النوم وهو جري ورايا دخل الاوضه قولتله محمد براحه علي مراتك وشغلت اغنيه شعبيه وقولتله اقعد عالسرير هرقصلك شويه بس ونظرات عينه هتأكلني وتأكل جسمي اللي ولع من نظراته طبعا انا

جسمي مفهوش شعر خالص وطيزى بتلمع وحاططلها شاور جل بريحه الورد وغسلها وكنت حاطط في خرم طيزى جل بيساعد علي الهيجان ده لوحده كان مخليني نار وبيساعد علي ادخال الزبر بدون

الم قعدت اهز طيزى قدامه وانا برقص له وكنت لابس قميص نوك لحد نص طيزى هو خلاص بقا علي اخره وعايز يقوم عليا وانا اهرب منه ونزل من السرير عايز يمسكني جريت منه فالصاله جري

ورايا دخلت منه الاوضه وجيت مفلقس وساند عالسرير جه ورايا لقاني كده راح مدخله مره واحده دخل كله قولتله اااااااااااااااااااااح يامحمد قالي يخربيتك ايه الخرم ده انتا بلاعه قولتله ااااااح زبرك وصل

بطني يلا نكني يامحمد اااح انا مراتك ومحمد يطلع ويدخل وانا خرمي مولع طلعه من خرمي قولتله طلعته ليه ابوسك ايدك دخله هموت قالي انزل فين قولتله نزل في طيزى جوه علشان احبل هو

سمع من هنا وراح شاخر شخره وقالي هعشرك يالبوه ودخل زبره جوه ويرزع وانا احرك نفسي من الشهوه ونزل يرضع ويلحس بزازى وانا اصوت وطيزي بلعه زبره كله مقدرتش اقوم حلاوته فضلت

احرك طيزى لحد ماحسيت بيتحرك بسرعه عرفت انه هينزلهم قفلت علي زبره واعصره محسيتش غير باللبن اللي بينزل فيا ومحمد صوته عالي وانا تحته هموت لحد ماصفي كل لبنه في طيزى




لقراءة باقي الفصول (أضغط هنا)
 


أكتب ردك...

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه المنتدى التاريخ
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 12
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 37
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 31
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 29
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 30
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 41
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 27
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 49
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 53
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 42

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل