متسلسلة قصة توتي الدلوع والعميلة المسيطرة (كاملة) قصة خضوع وسيطرة (1 مشاهد)

سيكوزاد

عنتيل منحرف
عضو
إنضم
11 مارس 2025
المشاركات
22
مستوى التفاعل
0
نقاط
465
النوع
ذكر
الميول
مثلي
غير متصل
انا توتى

ماما واخواتى دايما بيقولولى كده حتى بعد ما بقيت 25 سنة

طولى 180 سنتى ووزنى 72 كيلو ومهتم بشعري بربطه من كتر ماهو طويل ساكن في التجمع وملامحى ناعمة وابيض ومشهور نوعا ما على انستجرام

وبما انى الولد الوحيد على بنتين ومعاهم مامى الدلوعة فكنت جايما وانا صغير لعبتهم وبيعاملونى زيهم

حتى في العيد كانوا يعملوا واكس (شمع) قصادي ويعملولى معاهم

ولما كبرت شوية وبقا عندى 17 سنة كانت جارتنا اللي مربيانى تيجي عندنا بلبس ضيق او مقطع وبحسها قاصدة تظهر بالشكل ده عشان تبين حتة من فخادها ليا ولما ادخل اعملهم شاي تتحجج باي حجة وتدخل تحك جسمها فيا وانا اعمل نفسي مش فاهم

عدى كل ده وبقيت بنساه بس دايما مشيتى وطريقتى في الكلام بيخلوا اصحابي يقولولي انى ممحون او محتاج استرجل بس انا شايف انى عادى

خلصت جيش واشتغلت واخواتى البنات اتجوزوا وبقيت في الشقة انا ومامى لوحدنا وهى كانت بتشتغل هي كمان وبترجع الساعة 3

في يوم عملت مشكلة في الشغل وقدمت استقالتى وفضيت للنوم وأفلام السكس والبلاي ستيشن

وفي يوم كانت ماما بتزور حد من اخواتى وانا في الشقة لوحدى طلبت بيتزا ووصل الدليفري فكنت قاعد بالبوكسر فتحت لقيتها بنت عسولة فشخ كيرفي وشكلها بنت ناس مشيت من قدامها بالخطوة السريعة الدلوعة وانا مرتبك ولبست ورجعت

انا: انا اسف مكنتش اعرف ان الدليفري بنت

البنت: ولا يهمك يا صاحبي

استغربت طريقتها في الكلام وخدت منها البيتزا وحاسبتها وقالتلى

البنت : ممكن بس طلب

انا :اتفضلي

البنت : ممكن بس تعمل ريفيو عدل عندى عشان ينزلى حوافز

انا : عدل!! حاضر

البنت : اها عدل

عملت ريفيو وحاسبتها ومشيتها

عدى اسبوع ع الحوار ده ونسيت تماما كل اللي حصل وجت مامى راحت تزور كالعادة حد من اخواتى وقالتلى وهى ماشية

معملتش اكل يا توتى ابقي اطلب دليفري

ماشي

طلبت بيتزا من نفس المكان ومعرفش ليه كنت بتمنى ان البنت بتاعت المرة اللي فاتت هي اللي توصل الاكل

قعدت بالبوكسر وقولت هفتحلها بالبوكسر واشوف رد فعلها وغيرت رأيي في اخر لحظة ولبست هدومى

الدليفري وصل فتحت الباب لقيتها وابتسمت ابتسامة عريضة ولفت نظري رجلها واللى كانت لابسة فيها صندل شكله شيك فشخ وعاملة رجلها وحاطة مانيكير احمر لايق مع اليونيفورم بتاعها

لقيت نفسي بقولها من غير مناسبة

انا : هو انتى بتسوقي ازاى سكوتر بالصندل ده

هزت كتفها بلا مبالاة وقالت:

عادى يعنى مش موضوع

انا: هو ممكن اسالك سؤال

البنت : اكيد طبعا هتسألنى عن اسمى انا اسمى يمنى

انا: لا مكانتش هسأل عن اسمك

يمنى : اومال

انا :هو انتى بتشتغلى الشغلانة دى ليه

يمنى: عادي عشان مقعدش في البيت

انا :هو انتى كم سنة

يمنى : هو انت بقا عاوز تتعرف ولا ايه مش فاهماك

انا : هو في مشكلة؟

يمنى :اها طبعا اولا انا في الشغل دلوقتي ثانيا انا مش حابة الطريقة دى

انا :طب ممكن تاخدى رقمى برايفت ونdate سوا

يمنى : نdate!! ع فكرة انا مرتبطة

انا : طب حتى نكون اصحاب انا حابب ده اوى

حسيتها مترددة وبعدين اخذت رقمى واخدت رقمها وكلمتها بعد الشيفت ونزلت قابلتها لقيتها لابسة بنطلون جلد اسود وبدي ضيق وسايبة شعرها ونفس الصندل

اتكلمنا كتير وروحت البيت وانا شاغلنى الصندل والبنطلون الجلد حاسس انى بشبه عليهم وبعدين افتكرت

فتحت فيلم بورن ولقيت البطلة لابسة بنطلون جلد وهيلز وبتلسوع البطل على طيازه

وقتها ابتسمت وقولت لنفسي انا خلاص عرفت انا عاوز إيه من يمنى هجرب معاها اللي عمري ما جربته

طول الليل فضلت مشغل افلام البطلة فيها مستريس وبتعذب البطل وبتنيكه وبتلسوع طيازه وبتلطشه بالاقلام وهيجان نيك وبحاول ملمسش زبري اللي طوله 13 سنتى عشان اطول على اد ما اقدر

جبت بعد اول 3 افلام بس كنت لسه حاسس انى عاوزة اشغل افلام واشبع من تعزييب المستريس للكلب بتاعها اللي تخيلتنى انى مكانه

مسكت زبري وقعدت ادعك فيه وانا بقول نيكينى يا يمنى افشخي طيزى ولسوعيها يا حبيبتى

كلمتها الصبح اول ما صحيت وسلمت عليها

انا :ها مش هتيجي اعزمك ع قهوة

يمنى :هخلص متأخر النهاردة

انا : هستناكي

استنيتها واتقابلنا 11 بالليل تانى وجت بطقم تانى اجمد من اللي فبله وفضلنا نتكلم وانا بحاول الاقي دخلة للكلام اللي عاوزه

انا: هتتجوزى امتى

يمنى :لسه محددناش يمكن بعد سنة

انا :بس اراهن انك بالطقم الجلد ده هتطلعي عين امه وضحكت

يمنى : ضحكت وقالت **** اكون فهمت غلط

انا :لا فهمتى صح انتى هتلبسيله جلد يعنى يا صباح اللسوعة

يمنى : بس انا مش عاوزة السوعه هو اللي يلسوعنى

انا : اكييد بس ده ميمنعش ان بردو لما تلسوعيه هتحسي احساس حلو

يمنى : احساس حلو ازاى

انا : يعنى تخيلي نفسك كده معاه وهو نايم ع الارض ع ضهره وانتى بصندلك ده دايسة عليه وبعدين نيمتيه على بطنه ودوستى علي طيزه و…

يمنى :احاااا بس كلامك هيجنى بس تفتكر هو هيرضي وبعدين مش هعرف اعمل ده

انا : طب ما تتعلمى

يمنى : ازاى

انا : فيا

اتفاجأت وبصتلى باندهاش وقالتلى انت بتهزر صح؟؟

انا : لا مبهزرش اتعلمى فيا تبقي مستريس معاه وهسمحلك بكل اللي تتمنيه واكتر شوية

يمنى : طب وده ازاى بردو

انا : يمنى ممكن متخافيش منى انا هبقى تحت طوعك حرفيا وخلينا نبدأ من بكرة لو مرتاحتيش احنا زى ما احنا صحاب ولا كأن حصل حاجة

روحنا واتفقت معاها تجيلي الصبح الساعة 9 قبل ما تروح شغلها واللي بيبدأ من الضهر

جتلى بعد ما البيت فضي وفتحتلها الباب ومسكت ايديها وهى لسه مندهشة ومرتبكة ومش عارفه تعمل ايه وقعدتها ع الكنبة

انا : هجبلك عصير يفكك شوية

دخلت المطبخ لبست وصبيت العصير وطلعت وهي فجأة بصت عليا لقت قدامها بنوتة حلوة وجسمها مشدود (اللي هي انا) لابسة لانجري ابيض قصير شفاف باين من تحته برا واندر حريمى لونهم ابيض وشايلة كل شعرها بالسويت ولامة شعرها بتوكة وقربت منها واديتها العصير

يمنى : احا يا طارق جسمك حلو فشخ

انا : قوليلي توتى زى مامى واخواتى

مسكت طيزى ولسوعتنى عليها وقالت احلى توتي في الدنيا

شربت يمنى العصير ونزلتنى علي ركبتى قدامها وهى محتارة تعمل ايه ساعدتها وقولتلها اضربينى بالقلم

لطشتنى بالقلم جامد وهى بتعض علي شفايفها وواضح انها هاجت من شكلى

انا : يمنى انا

يمنى : خخخخخخخ ستك يمنى يا لبوة

ابتسمت وعرفت انها بتتعلم بسرعة وقولتلها :

ستى يمنى في حزام جلد جوه بتاعي تحبي تستخدميه

هي : احب اكيد

انا : طب انطلقي هاتى اى ادوات تحبيها وعذبينى يا ستي يمنى

دخلت يمنى الاوضة ورجعت معاها مشابك وحزام وقلم جاف ومسطرة

قعدت وحطت رجل ع رجل ع الكنبة وقالتلى اقلع

قلعت اللانجري وانا سخن وهايج قالتلى لا يا كسمك اقلع كل هدومك

قلعت البرا والاندر ونط زبري الصغير اللي كان محشور في الاندر قدامها وهى عضت عى شفايفها وهي بتقول احا ده صغير فشخ انت كنت هتيجي مرة

انا اصلا مرة يا ستى

انزل بوس جزمة ستك

نزلت ع الارض وقعدت ابوس جزمتها واشمشم فيها ولقيتها بتقولى بمحن

خخخخخخخ تعرف تلحسها وتنضفها

قعدت الحس النعل وانضف جزمتها واقولها اشتمينى يا ستى

تفت عليا وقالت : خخخخخخ شرموطة عاوزة تتفشخي ده انا هنيكك يا توتى

نيكينى يا ستى

مش دلوقتي يا روح امك قلعنى الجزمة

قلعتها الجزمة وقعدت الحس رجلها وبين صوابعها واشمشم فيهم

خخخخخخ اشتم نفسك

انا كلبك ومتناكك يا ستى

هوهو زى الكلبة الحامل

قعدت اهوهو وانا بشمشم رجلها

اوووووف

قلعت يمنى البلوزة والبنطلون وهى هيجانة قولتلها سيبيلي نفسك يا ستى

قومت وقلعتها البرا وظهر بزازها الطرية الصغيرة واستأذنتها البس مكانها البرا بتاعتها وهى أدتنى الإذن وقلعتها الاندر وبصيت على تدويرة طيزها بمحن وهي شافتنى قامت لاطشاني بالقلم وقالتلى

اتعلم تحترم جسم ستك ومتبصش عليه غير بإذن

بصيت في الارض وهى حسست على بزازى من فوق البرا بتاعها وقالتلى

البس الاندر بتاعي

بس ده صغير اوى عليا يا ستى

مليش فيه البسه حتى لو زنق على بيوضك ميخصنيش

لبست الاندر واللي اتحشر في طيزى ومسك على بيضانى وزبري

طلعت الموب وصورتنى

احا بتعملي ايه

دى ليا متخافش

قالتلى وهي هيجانة وبدأ صوتها يعلى وتتقمص شخصية مستريس قوية : اقعد ع الارض

نزلت ع الارض زى الكلب وهى جات ورايا قعدت تلسوعنى على طيزى بالحزام

اااااااه حرام عليكي يا ستى

مش حرام يا ابن اللبوة

نزلت كل ضربة منها على طيزى بالدم وانا بتأوه وبتلوى في الارض وهي مستمتعة فشخ باللي بتعمله لأول مرة في حياتها في راجل قدام الناس محترم ودكر

قوم

قومت وقفت قدامها وقلعتنى البرا وحط مشبك في حلمتى اليمين والمشبك التانى في الحلمة الشمال وقدت تشدنى من المشابك وتلزق نفسها فيا وتحك بطنها في بتاعي اللي جوه الاندر

اممممممم نفسي تنيكنى وانت حلماتك منيوكة بالمشابك

قولتلها بهيجان وانا بلمس كسها براحة : انتى مفتوحة

لاء

يبقي مش هينفع انيكك الا لو من ورا

لا احا اخاف خرمي يوسع وخطيبي يعرف لما نتجوز

بذمتك زبري الصغير ده هيوسع خرمك

اها هيوسعه

طب خلاص خلينى الحسلك كسك

امممممم انت هتلحس طيزى كسي ده المرة الجاية يابن الزوانى

امرك

انزل الاول دوجي

نزلت دوجى ع الارض وهي فشختلى فردتين طيازى وتفت على الخرم وقالتلى خرمك بينبض يا نجس

امممممممم هيجان عاوز بعبوص من ستى يمنى

خخخخخخخ ملوش بعابيص عندى اخره ده

وحشرت القلم في خرمى وانا صوتت من الهيجان ومش متوقع انها تعمل كده فجأة

قفلت خرمى على القلم وانا بستمتع بيه وهى ادتنى سبانك جامد على فردة طيزى وقالتلى يلا تعالى الحس خرمى يابن الوسخة

طلعت على سريري وقعدت دوجى وانا وراها قربت من خرم طيزها اللي كان بينبض براحة

امممممممممممم

بدأت الحس فيه براحة اوى والف لسانى ع الخرم

حلو اوى خرم طيزك يا ستى يمنى

بعد ما هتلحسلي يا شرموط همشي وهسيبلك الاندر تفضل لابسه لحد ما اجيلك المرة الجاية

امرك يا ستى

اممممممم الحس عدل بدل ما اخرقك

اممممممم فضلت الحس خرمها واغرقه بريقي واتف عليه وارجع الحس فيه وهى عمالة تدعك في كسها لحد ما نزلت وخدت عسلها ولفت وقالتلى افتح بقك

فتحت بقي وطلعت لسانى مسحت صوابعها اللي غرقانة عسل في لسانى وبلعت عسلها وهي قربت منى وباستنى في شفايفي براحة وقالتلي دي احسن مرة انا اتبسطت فيها مع راجل

عرفت انها مدوراها واكيد اتناكت من طيزها كتير قبل كده وبتعيش الدور عليا وهي وقامت لبست وسابتتى وراحت شغلها

قومت من مكانى والقلم لسه في خرمى شديته رميته ع الارض وجبت خيارة لأول مرة من درج التلاجة وكانت خيارة صغيرة وقعدت دوجي ورشقت الخيارة في طيزى برااااحة

اااااااه اااااااه نيكينى يا يمنى نيكينى

فضلت ازق الخيارة لحد ماطيزى بلعتها وقومت براحة ولبست الاندر تاتى والخيارة جوا

فضلت محشور بالخيارة لحد ما ماما جت وحطت غدا وقعدنا ع السفرة واكلت والخيارة بتلعب في طيزى وانا قاعد مش علي بعضي

توتى انت كويس

اها يا مامى تمام

كلمت يمنى اخر اليوم وقولتلها انى بالع الخيارة في طيزى بس عملت سين مردتش

قعدت 3 ايام مختفيه لحد ما في يوم لقيت رقم بيتصل عليا

الووو

الوووو ازيك يا يمنى فينك يا بنتى مختفيه ليه

توتى في حد عاوز يكلمك

مين يا يمنى

دخل ع الخط صوت راجل خشن

الووو

الووو ايوة مين حضرتك

انا خطيب يمنى

اتلخبطت وارتبكت وقولت بصوت مبحوح

ايوة ازيك عامل ايه انا يمنى حكيتلى عنك

طارق انا كنت عاوز اتكلم ضروري معاك هنجيلك البيت انا ويمنى بكرة الصبح

ماشي يمنى عارفة المكان

قفلت وانا مرعوب ومش عارف اتصرف ولا عارف هو عاوزنى ليه

الساعة 9 بعد ما مامى راحت الشغل الباب خبط فتحتلهم ولقيت قصادي ضلفة باب حد عريض فشخ واسمر شوية ودقنه لذيذة ونظراته حادة اوى ووراه يمنى مرتبكة ومستخبية

حسيت اتى داخل على مصيبة دخلتهم الشقة وانا خايف ودخلت صبيت ليهم عصير وطلعت قدمته ولكن رفضوا يشربوا

اتكلم هو وقال

انا شوفت صورة كده عند يمنى في الموبايل كنت عاوز افهمها

ان.. ان… انهى صورة

دى

خطف منها الموبايل وورانى صورتى وانا لابس الاندر والبرا بتوعها وببوس رجلها

قولتبه بارتباك وخوف وانا بحاول ابلع ريقي : دي دي…

قاطعنىوقالى انت عارف انا بشتغل ايه؟

اعرفك بنفسي انا رائد حسام رائد شرطة

حسيت ان الدنيا لفت بيا ومبقتش شايف قدامى خاصة لما قومنى من الكنبة بالعافية ومسكنى من رقبتى وخنقنى وهو بيقولى

انا ممكن اوديك ورا الشمس مش كلام بس انا مش عاوز كده

اللي انت عاوزه هعملهولك




لقراءة باقي فصول الققصة (اضغط هنا)
 


أكتب ردك...

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه المنتدى التاريخ
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 10
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 34
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 28
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 27
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 27
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 39
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 26
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 47
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 50
س قصص سكس شواذ ومثليين وشيميل 0 49

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل