متسلسلة قصة أنا وصاحبي بنيك ماما جماعي (حقيقية) قصة سكس محارم ودياثة (1 مشاهد)

ميدنايت

عنتيل رايق
عضو
إنضم
16 فبراير 2025
المشاركات
103
مستوى التفاعل
2
نقاط
1,977
النوع
ذكر
الميول
ديوث
غير متصل
اولا نبدا بالشخصيات
احداث القصه حقيقيه 100%
انا سيف عندي 19 سنه
امي اماني من فلاحين المنصوره عندها 43 سنه
خالتي رشا 40 سنه
جوز خالتي رشا عمو مجدي 43 سنه
احمد زميلي 19 سنه
مهند ابن عمي 20
احنا اه فلاحين بس معانا فلوس من التجاره و الورث بتاع جدي المهم مهم اوصف ماما اماني الاول هي زي ما قلت فلاحه و اي حد مصري هيعرف يعني ايه فلاحه من المنصوره هي طيزها كبيييييره اووووووي و من كبر طيزها كل فلقه في نحيه و فلق طيزها واااسع لدرجه انك ممكن تشوف خرم طيزها و هي عريانه منغير ما تفتح طيزها على الاخر طيزها مدوره جدااا و مدلدله و طريه فششششخ و بزازها كبيييره اوووي مدلدله عشان مليانه لحمه مش مدلدله و فاضيه و حلمتها طخينه و طويله و الحته البني بتاعتها واسعه اوي و لحمها ابيض قشطه و مزه في نفسها كده قبل كل حاجه احب اعرفكو أن ماما اماني مش بتلبس اي هدوم داخلية مهما كان الضيف الا لو كان من بره العيله بتلبس و تبقى محترمه اما خالتي رشا متختلفش عن ماما اماني كتير بزازها اصغر شويه و طيزها اصغر شويه أما جوزها كان راجل على الهيبه صوته طخين و كان رجل اعمال انا بقه الي خلاني ديوث و معرص على امي كلام اصحابي ولاد عمي عليها و على جسمها

نبدأ أحداث الحكايه
في يوم ايام السنه الي فاتت كان ابن عمي عندنا بيزورنا عادي و زي ما قلت ماما اماني مش بتلبس هدوم داخلية المهم انا ملاحظ أن ابن عمي مش شايل عينه من على جسمها و ماما ماشيه قدام عادي زي ابنها بس هو كان عينه على طيزها المفلقه الي كل فلقه بتضرب في التانيه و بزازها الي بتترج هو ماشيه المهم سلم على امي و امي دخلته في اوضتي عشان نلعب المهم هو عمال يتحجج أنه يطلع بره في الاخر قلي يسطا عايز اخش الحمام قلتله روح قام و لسه بيفتح الباب قلي ولا هي امك لابسه كلوت قلتله معرغش شوف انت قام ضاحك لي و خارج ماما اماني شافته و هو خارج و هي كانت في المطبخ فا ندهتله عشان تشوف هو رايح فين
ماما: انت رايح فين يا مهند
ابن عمي: ولا حاجه يا طنط رايح الحمام
و بالفعل احمد اتسحب لطريق الحمام كل ده و انا موارب الباب و بتفرج على الي بيحصل احمد مشي شويه و فتح و قفل باب الحمام في ساعتها و قام رايح على المطبخ و هو بيتسحب شويه بشويه و قام مطلع موبيله و بدأ يصور في امي اماني لانها كان و هي بتنضف المطبخ اتبلت و هو عمال يصور فيها و هي كانها عريانه قدامه لأن الجلابيه لازقه في لحمها لدرجه ان لون حلماتها بان من تحت العبايه و رسمه كسها باينه على الاخى و صور فيديو و صور صور خاد راحته و زي ما تقول احمد جاب اخره قام كح كحه فا
ماما: انت بتعمل ايه عندك يا مهند
ابن عمي: مفيش حاجه يا طنط و هو عينه متشلتش من على بزازها و حلامتها الواقفه هي لاحظت كده قامت حطه ايدها على بزازها و لمتهم و س شكلهم بقه يهيج اكتر من الأول قلتله بس كده من عنيا و قامت لفه عشان تملاله الكوبايه من الحنفية و قامت مصدراله طيزها الجباره ه كان جاب اخره قام بسرعه رفع عبايتها و حشر وشه بين فلق طيزها هي قامت مطلعه اااااااااه بهيحان و انا مكاني بتفرج و مبسوط قامت لفه
ماما: ايه الي انت بتعمله ده يا خول انت انت مجنون
و قامت رزعاه قلم و نزلت فيه ضرب و شتيمه أنا قمت طالع من الاوضه و كاني معرفش حاجه و هي عماله تضرب فيه و تهزقه و هو و هي بتزقه بيحازل يمسك في بزازها و يشد حلمتها و هي تزقه لحد ما طردته من البيت و بعلو صوتها
ماما: الخول ده مش هيخش هنا تاني
انا: الموضوع ده لسه مخلصش انا هروحله بليل امسك فيه
و فعلا رحتله هناك سلمت عليه عادي جدا
مهند: ينفع الي امك عملته ده يسطا
انا: هو في حد يعمل كده برده يسطا
مهند:بس انا مبسوط يلا اني شميت ريحه طيز المتناكه امك ريحه طيزها جامده
انا:اححححححح بجد يسطا
مهند: اه اوووي أنا لما حشرت وشي شفت خرم طيزها و شميته و مرخيري دخلت فيه
انا: بس ايه رايك طيز امي مفيش زيها صح
مهند:صح يمتناك تعال نطلع فوق افرجك على الصور الي خدتها و انا بنيكك
وخدني فوق و قلعني بنطلوني و زيتلي طيزي و بدأ يدق فيا و كل الي بيقوله طيزك كبيره زي طيز امك يا سيف الخول


لقراءة باقي فصول القصة (أضغط هنا)
 


أكتب ردك...

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه المنتدى التاريخ
س قصص سكس محارم 0 4
س قصص سكس محارم 0 4
س قصص سكس محارم 0 4
س قصص سكس محارم 0 6
س قصص سكس محارم 0 16
س قصص سكس محارم 0 23
م قصص سكس محارم 0 85
م قصص سكس محارم 0 158
م قصص سكس محارم 0 201
ج قصص سكس محارم 4 18K

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل