واقعية انا وبنت عمتي (عدد المشاهدين 2)

الراوي

عنتيل جديد
عضو
إنضم
13 يناير 2025
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
نقاط
65
النوع
ذكر
الميول
عدم الإفصاح
غير متصل
مرحبا انا جديد معاكم واحب اشارككم قصتي مع بنت عمتي قصه حقيقيه طبعا ماعدا الاسماء مستعاره انا احمد عمري 32 سنه وبنت عمتي اسمها سمر ازغر مني ب6 سنوات القصه حصلت وانا عمري 20 سنه كنت دائما ازور عمتي وهي عندها ثلاث اولاد وبنت واحده وهي سمر وماكان في بالي اعمل سكس مع بنت عمتي وكان انا وهي دائما نتكلم ونمازح بعض بس كله بحدود لحد ما يوم كنت في بيت عمتي واجت سمر كلمتني قالت احمد ممكن تعمل الي صفحه على الفيس قلت لها تمام واخذت التلفون الخاص بيها وعملت صفحه فيس وعلمتها كيف تستخدمه وذهب الى البيت انا كنت كل يومين او ثلاث اروح لبيت عمتي فبعد يومين اجت ببالي سمر وقلت ماذا تفعل بالفيس وانا من عملت الفيس اكيد حفضت الاميل والباسوورد بتاع الفيس ودخلت على صفحتها ودخلت على الرسائل هنا كانت الصدمه كانت تتحدث مع شخص وتبين هذا الشخص حبيبها وشفت باعته له صور ووواو صور لها تجنن باكثر من وضعيه واكثر من ملابس داخليه وبدون ملابس هنا وانا عقلي طار من مكانه و زبي وقف كانه خشبه وجلخت ثلاث مرات على الصور والكلام الي داير بينهم كان كلام سكس وكانو يمارسو الجنس بالرسائل وبعد ما جلخت ثلاث مرات على كلامهم نزلت المحادثات والصور في تلفوني وخذت دش وخرجت ذهبت لبيت عمتي واستقبلتي زي كل مره بالاحضان والكلام الجميل والترحيب وانا كان فكري كلو لسمر واجت سمر جلست جمبي و سلمت والتلفون بيدها تراسل وانا قلت لها سمر كيف الفيس معاك قالت جميل جدا وهنا انا ضحكت ولما ذهبت عمتي تحضر الشاي تقربت من سمر وقلت لها وكيفو سرمد سرمد الي هو حبيبها الي على الفيس هنا هي انصدمة وصار وجهها احمر قلت لها لاتخافي هذا سر وانا احافظ عليه بشرط لاتكذبي عليه باي شى هزت راسها بانها مواقفه بدون اي كلمه تتكلمها قلت لها هنا مانقدر نتكلم براحه لان امك موجوده اليوم بليل اراسلك على الفيس ونتكلم كذلك هزت راسها بانها مواقفه ودخلت عمتي وشربت الشاي وخرجت ومنتظر الليل حتى اكلم سمر وبليل تقريبا الساعه العاشره بعتت انا رساله مرحبا كيفك ياسمر وهي اجابت اهلا احمد. انت كيفك قلت لها سمر كلميني بصدق وانا اكون اقرب صديق لكي وسرك في بير منين سرمد وكيف تعرفتي عليه بدات تتكلم سرمد هي ماتعرفو ولكن كان دائما يتابعها وهي تذهب للمدرسه ومره دز ورقه فيها الفيس بتاعه وهو وهي قررت تعمل فيس وجاء الحظ ووقعت عندي وانا الي عملت الفيس فقلت لها وهل لمسك او عمل معاكي بالحقيقه قالت لا بس بالرسائل المهم فبقت ببالي سمر وكيف اقدر امارس معاها وانيكها وبقينا نتكلم انا وهي كل يوم بليل وبدات اتكلم معها بالسكس واخليها تفرك بكسها وتنزل وترتاح وانا اجلغ وابعت لها صور زبي على الفيس ولكن كل ما اذهب لهم للبيت مااقدر اعمل اي شي لان عمتي مموجوده مجرد امص الشفايف واللعب بصدرها لحد ما اجا اليوم الموعود انا كنت في بيت عمتي وكان لدينا مناسبت زواج احد اقاربنا واهلي كلهم بالعرس وعمتي قالت احمد خذ سمر للعرس وانا مااقدر اروح لان تعبانه واروح للعرس غير يوم هنا انا طرت من الفرحه وقلت خلاص اليوم لازم انيك سمر المهم سمر كانت على اخر حبايه من مكياج وملابس صعدنا السياره وهي جلست جمبي بالمقعد الامامي لما جلست الفستان قصير وضهرت كل رجليها وكانت تجنن وانا من طلعت بالسياره بداء امد ايدي على رجلها وافرش بيهم وادخل ايدي لحد كسها وابعبص فيه وافركه ونتكلمت وقلت لها نذهب لبيتنه وبعدين نذهب للعرس الي هو الزواج اقربنا وذهبنا للبيت اول مادخلنا وفقلت الباب مسكتها ومص بالشفايف واللساني يلاعب لسانها وهي تبادلني بالقبلات ومص الشفايف ونزلت على رقبتها واشم وامص فيها وحملتها للغرفتي وبدائنا واحد ينزع الثاني ملابسه والمص والاحضان وتفريج الصدر مستمر لحد ما نزلت على بطنها والاعب سرتها بلساني ونزلت لغاية كسها وووا ووووا وواااووو يجنن ولا شعره فيه ولونو ابيض على وردي وبدات اللحس كسها واشمه وابوسه وادخل لساني بشفرات كسها ولحد ما نزلت وجبت بفمي وهي فقط تتاوه ااااه يااحمد اااااوف اااه اااه لحد مانزلت بفمي وشربت الجبه بتاعها اوووف طعمها يجننن وقلت لها الان دورك وقفت وهي جالسه بالارض واخرجت زبي وكان واقف وبدو ينفجر مسكته بايدها وبدات تفرك فيه وتبوس راسه وتشمه وبعدين دخلته بفمها وبدات تمص ووواوووو وووا وواا اول مره اشوف حد يمص مثلها قلت لها من وين تعلمتي مص القضيب قالت هو النت ساب حاكه ماعلمها للناس وبقت تمص دتنزل تلحس الخصيه وتصعد لراس الزب ودخلو كلو بقها لحد الخصيه تبلعو بلع وانا اتاوه اااوف اااه حبيتي ايوه كده وتف عليه وتخضه وترجع تمص وترضع فيه لحد ما وصلت انزل اجب قلت لها حنزل كانها مش سمعاني ونزلت ببقها وشربت الجبه اللبن بتاعي كلو وبقت تعصر بزبي وتشرب اخر قطره بعد كده قلت لها نامي على بطنك نامت وجلست اللحس واشم بفتحت طيزها وكانت لونها نفس لون كسها وابعبص فيه وادخل صباعي عشان يتوسع لحد ما شفتها سلمت للاخر وجاهزه للمعركه زبي وطيزها جبت فازلين ووضعت على فتحت طيزها وعلى زبي وبدات اخل اصبع وبعدين اصبعين وهي تتاوه اااه يااحمد حبيبي نيكني انا اموووت يالله بسرعه اريد زبك يدخل فيه انا سمعت هذا الكلام ووضعت زبي على فتحت طيزها ودفعتو ودخل راسو وهي صرخت ااااااه اااااااخ احمد طلعو موتني ياذي انا خليت ايدي على بقها ولا ابالي بكلامها واستمريت ادخل فيه شويه شويه واقل لها استحملي بس شويه ووتعودين عليه لحد مادخل كلوو بطيزها وخليته ثابت مااتحرك قفط ابوس برقبتها وامص فيها عشان تنسى الالم وطيزها ياخذ على زبي وبدات ارهز واتحرك واطلعه وادخل في طيزها وايدي تعصر حلماتها والايد الخرى على كسها وابعبص فيه من الخارج لحد وهي تتاوه ااااه يااحمد اااااوف اااه اااه اااه اااه وبدات اقوه الحركه اقوه اقوه لحد مانزلت داخل طيزها وهي هنا اااااااخ احمد ايه الحرقه دي قلت لها انا نزلت واطعمت طيزك من حليبي عشان يتعود عليه وطلعت زبي من طيزها وبقيت ابوس بالشفايف واللساني يلاعب لسانها وخذتها لحد الحمام ودخلنا جوه الدوش نستحمى وفي الحمام نكتها مره تانيه مرتين في الحمام وستحمينا ولبسنا ملابسنا وذهبا للزفاف وانا اقول لها مبروك ياعروسه كان اليوم يوم دخلتك وبقى يجي يوم وانيك فيه كسك وهي تضحك وتقلي مبروك ليك ياحبيبي وفي المره الجايه اكمل لكم لان لحد الان انا كل ماتصير فرصه انيكها واروح انيكها وهي الان متزوجه واسف على الاطاله وسوف اكتب قصص تانيه انتظرونا بعد ما اشوف التفاعل لوعجبتكم القصه انزل قصه تانيه والقصص كلها حقيقيه ❤❤❤
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

  • A

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل