قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
الـتــيـــوب
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس تحرر ودياثة
صديقي وزوجتة / ستة اجزاء
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="ام راجا" data-source="post: 138644" data-attributes="member: 9749"><p>هدى . اة</p><p>انا . طب انا هيجان اوى وخايف يكون جسمك وجعك</p><p>هدى . بالعكس انا مستعدة تقطعني . بس اتني احط كريم لان النهاردة يوم طيزى مش كسي ...</p><p>قامت حطت كريم وكان شكلة غريب ومفهوش ولا كلمة عربي .</p><p>حطت الكريم وجت جمبي وخدت وضع الدوجي وانا قمت ادخلة في طيزها ولسة هادخلة واحدة واحدة لقيتة جري لوحدة لان الي عرفتة ان الكريم بردو جاي من الصين وله مفعولة وتاثيرة بردو ولقيت جسمي قاد نار تاني وقعت ادخلة واطلعه كاني بنيك في كسها بالضبط وهي عمالة تتاوة وانا جسمي نار وحسيت نفسي واخد شريط فياجرا وكل مقويات اللي في البلد</p><p>هدي . اااااااهههههه اااااححححححح ااااااه نيك جامد اوووووي نيك اوووووي ااااااه</p><p>انا مش قادر اتكلم وكل اللي عليا اني برزع في طيزها جامد زي الطور وهي عمالة تتاوى وتقول كلام مش مفهوم بس انا المرة دي واعي لكل حاجة . بس في حاجة مش عارف اية هي ... وهي ان كانت في حاجة تصد زبري جوة في طيزها واول ما زبري يصد الاقيها زي كانها حد ضربها بسكينة بتتنفض وتصوت</p><p>ولكم ان تتخيلو وانا بنيك في طيزها وهي جسمها مكلبظ وبيخبط زي الجيلي وهي بيضة وجسمها مشدود المنظر لوحدة كان بيديني طاقة هيجان زيادة</p><p>المهم انا تعبت من كتر الترزيع فيها حوالي نص ساعه علي الوضع دا وانا برزع فيها لغاية ما تعبت</p><p>ومن كتر التعب نمت علي ضهري وزبري بردو واقف زي عمود الخرصانة وهو قامت بجسمها الجميل الملظلظ دا وقامت قعدت بطيزها علي زوبري عمالة تتنطط ورعم انها سمينة شوية بس كانت خفيفة زى العصفورة وبنت الاية متعبتش من كتر التنطيط علي زبري قعدت ساعه الاربع بتتنطط علي زبريلغاية ما قالتلي قوم كمل انا تعبت</p><p>قمت وقفت وقومتها وقفت ادامي ووطت بجسمها شوية علشان اعرف ادخلة ولقيت خرم طيزها بقي اوسع من كسها ودخلت وقعدت ارزع فيها وهي تترج زي الجيلي نص ساعة اهات وخبط ورزع وتنطيط لغاية ما نزلو لوحدهم جوة طيزها وخرجت زوبري واترميت علي السجادة وهي جت اترمت جمبي ادتني ضهرها وادتني كريم تاني وقالتلي حطة علي خرم طيزي علشان يلم وحسش بوجع</p><p>انا . اية الكريم دا تاني</p><p>هدي . ندور دى حجات جيباعا اون لاين من الصين مخصصة لكدة</p><p>انا . ولية دا كلو</p><p>هدى . بص يا حبيبي احنا من وقت ما عرفناك وحياتنا اتغيرت لدرجة ان عادل بقي يهتم بيا اوى ويدلعني اوى كاننا عرسان جداد في شهر العسل وقررنا اننا نعمل كل حاجة احنا عايزنها معاك كانك جوزي . انا متجوزة اتنين انت وعادل زى اي راجل ما بيتجوز اتنين . يعني انت وعادل ضراير هههههههه</p><p>انا . ياه يا دودو للدرجادي</p><p>هدى . يا ندور احنا عايشين علشان نتمتع ومش عايزين نبخل علي نفسنا من المتعه</p><p>انا . وانا موجود علشان امتعكم</p><p>هدى . انا هاعمل كل حاجة علشان اتمتع معاكم</p><p>انا . طيب يا دودو ممكن انام ساعتين قبل ما عادل يجي علشان لو جة مش هاعرف انام علشان اقدر ارجع للقاهرة</p><p>هدي . طيب نام وانا هاعملك مساج علشان تعرف تنام</p><p>نمت علي بطني وهي فضلت تعملي مساج لغاية ما رحت في النوم ....</p><p>يلا اسيبكم دلوقتي ونكمل الجزء اللي جاي واحكيلكم لما صحيت من النوم وعادل جة واية اللي حصل في باقي اليوم</p><p>بتمني ان كتاباتي تكون عجبتكم واتمني تشجيعكم علشان اكمل</p><p></p><p></p><p></p><p>الجزء الرابع</p><p></p><p>صباحو او مسائو ورد علي كل متابعيني</p><p>النهاردة هاوريكم جسم هدي او صورة طبق الاصل لهدي وانتو احكمو ان كانت تستاهل او لاء</p><p>يلا بينا ندخل في الموضوع علطول</p><p>هدى عملتلي مساج ورحت غي نوم عميق وبعدين صحيت علي حاجة غريبة مش عارف اية هي ففتحت عيني لقيتني نايم علي ضهري وزبي واقف وحد بيمص زبي .. اووو دا عادل بيمص زبي وهدي جمبة بتقولة مص براحة علشان ميصحاش وحسيت ان عادل مش مهتم بكلامها وبيمص جامد بصراحة انا هجت علي مصة وكمان لسة تاثير الحباية شغال وزبي واقف حديد وكبير ومتضخم اثر الحباية وهو عاجبة زبي اوي وبيمص</p><p>فتحت عيني جامد ولقتهم شبة اتوترو وخصوصا عادل فقلتلة</p><p>انا . لا استني كمل انت بتمص حلو</p><p>هدي . يا سلام وانا مبعرفش امص</p><p>انا . مين انتي .. دا المص اتعمل عشانك انتي رئيسة قسم المص والدلع كلو</p><p>هدي . بابتسامة جميلة ... بجد انت جميل اوي يا ندور</p><p>وكل دا عادل بيمص زي المجنون</p><p>هدي . خف شوية يا عادل علشان دا بتاعي انا وسيبهولك بمزاجي</p><p>انا . طبعا بتاعك وملكك يا اجمل انثي في الكون</p><p>هدي . انت كلامك حلو اوى يا ندور</p><p>وكل دا عادل بيمص ومش معانا خالص</p><p>هدي . عادل خلاص بئي سيبة علشان نتغدي</p><p>عادل . سبيني شوية اصلة حلو وكان نفسي امصة من زمان</p><p>هدي . اهدي وهاخليك تجربة وتحس بمتعتة وهو في طيزك</p><p>انا . ..باستغراب ... مين اللي هايدخل في طيزة</p><p>هدي . زبك يا ندور</p><p>انا . وهو انا قادر علي الوحش دا . وبشاور عليها .. لنا تجبيلي طيز عادل</p><p>وقتها عرفت ان الليلة دي هاتكون دمار ومش هاقدر اروح الشغل ففكرت اتصل بالشركة واعمل تعبان جامد ومش هاقدر انزل للقاهرة فاتصلت بالمكتب وقلتلهم اني تعبان جامد وهاروح المستشفي وكنت معرفهم ان عادل ابن عمي وانا بقعد عندة.</p><p>المهم ظبط كل حاجة ولغيت العودة وقلتلهم يومين واعملو حسابي . وقفلت مع المكتب وقلتلهم معاكم يومين يا احلي شراميط نادر</p><p>هم فرحو اوي وخصوصا هدي وقالت</p><p>هدي . انا مبسوطة اوى انك هاتكون معانا يومين مش هانبطل نيك</p><p>انا . اة مش هانبطل لغاية ما ابقي هيكل عضمي</p><p>هدي . اية اللي انت بتقولة ولما يبقي هيكل عضمي مين اللي هايمتعني</p><p>انا . مفيش غير عادل</p><p>هدي . يا حبيبي يا دكري انا هاخليك اسد اصبر عليا</p><p>عادل . ايوة يا عم هدهد هاتظبطك</p><p>انا . يا سلام يا عادل هاتضبطني وتخليني هايكل عظمي</p><p>هدى . اية اللي بتقولو بئي انا ينفع اخلي ندور حبيبي كدة</p><p>انا . امال اية يا دودو</p><p>هدى . قلتلك هاخليك اسد</p><p>انا . اما نشوف</p><p>طبعا هدى بدات تحبني وبيبقي كل همها انها تسعدني زي عادل وفي الحقيقة هي بتحبنا احنا الاتنين بس طبعا عادل اكتر لانه اول حب في حياتها وابو اولادها ونفس الوقت لقت الدلع والحنية وانا بصراحة بدات احبهم الاتنين مش عشان المتعه لاء .. علشان لقتهم بيخافو عليا وبيحبوني واعتبرتهم واعتبروني جزء منهم</p><p>المهم هدى جهزت الاكل ورحنا علشان ناكل لقيت سفرة ولا اجدعا سفر الملوك لقيت جميع انواع السمك والفسفور وعلي كل الاشكل</p><p>انا . اية الاكل دا كلو</p><p>هدى . لازم تتغذو كويس ولازم تاكلو كل حاجة وخصوصا النهاردة لانكم هاتحاربو كسي اللعين ولازم تكسبو الحرب</p><p>انا . ههههههه دى حرب خسرانة لانك مع اتنين وحوش</p><p>هدى . طبعا وحوش ولا تكسبو الحرب</p><p>عادل . انا عن نفسي هحارب لاخر نفس</p><p>انا . وانا كمان مش هاخلي الكس الجميل يكسبني لازم احاربو . ههههههههه</p><p>عادل . بس يا هدى الاول نفسي في اللي قلتلك علية</p><p>هدي . عيوني</p><p>انا . اية اللي نفسك فية يا عدول</p><p>هدى . نفسي يجرب زبك ويحس بنفس الشعور اللي انا بحسة</p><p>انا . ومالة يا دولة بس ظبطلي نفسك علشان انا بردو منمتش مع راجل قبل كدة ونجرب</p><p>عادل . بجد يا نادر يعني مش هاتقرف</p><p>هدى . متقلقتش يا ندور هاظبطهولك</p><p>اكلنا وشربنا العصير وهدى اخدت نادر ودخلت بية الحمام علشان تظبطة وانا استنهم وقعدت افكر في اللي انا وهم فية .. وبصراحة انا اتعودت عليهم وبقو جزء من حياتي وانا بقيت جزء من حياتهم .</p><p>خلصو دوش وخرجو بس بعد ساعه طبعا هدى انسانه جميله وراقية ونضيفة وبتهتم باي تفاصيل في حياتها زى جسمها واكلها وكلامها ولبسها وكل حاجة ومش لنفسها وبس لا دا لكل حد بتحبة وخصوصا عادل وبعد عادل انا لقتهم خارجين لقيت عادل شكلة اتغير اوى مفيش في وشة ولا جسة شعر وكمان لابس جلابية او عباية رجالي بس تحفة وهو ابيض وملظلظ ولابس باروكة جميلة بجد حسيتة واحدة وامورة كمان .. واية دا هدى لابسة اية .</p><p>مش معقول هدى لابسة قميص نوم تحفة لونة فسفوري بس تحفة القميص صويل بس مفتوح من الجمب لغاية طيزها وصدرها برا ما عدا الحلمة وانا بصراحة بعشق الاستايل دا جدا</p><p>انا . اية الجمال دا يا دولة</p><p>عادل . (بينعم صوتة ) بجهزلك علشان خايف تقرف مني</p><p>انا . اقرف منك دا انا هجت عليك</p><p>هدى . عمايل اديا يا ندور علشان تعرف ان دودو شاطرة</p><p>انا . طبعا شاطرة يا دودو انتي شطورة وقمراية</p><p>عادل . الكريم يا هدهد اشتغل وحاسس باحساس غريب</p><p>هدى . هههههههه يلا يا عروسة خدى عريسك علي اوضة النوم</p><p>انا . يلا يا قمر جوة</p><p>دخلنا احنا التلاتة اوضة النوم وعادل قعد يضع زبي وهدى ترضع صدري والحباية اشتغلت وبقيت في دنيا تانية وحسيت اني اتحولت لوحش ومدرتش بنفسي غير وزبي جوة عادل وعمال ادخل واطلع وبسرعة جامدة</p><p>عادل . ااااه اااااه ااااااااااااههههههه</p><p>انا . امممممم اااااه</p><p>هدي . افتحي نفسي اوى يا عروسة</p><p>عادل . ااااه نيك اوى</p><p>عادل . ااااااه اااااه نكني اوى</p><p>هدى . افتح رجلك اوى علشان متتعورش</p><p>عادل . ااااه نيك اااااااه ااااااه</p><p>كل دا وانا شغال في طيز عادل وهدى شوية ترضع صدري وشوية ترضع في صدر عادل</p><p>وعادل مش متحمل الوجع ونفس الوقت الكريم موسع فتحة طيزة وكل شوية اححححح اوووووف نكني اوى يا نادر نيك وانا عمال ادخل واطلع بسرعه جامدة وحسيت طيز عادل وسعت لدرجة اني ممكن ادخل ايدى في طيزة</p><p>عدلنا وانا نمت علي ضهري وعادل طلع بطيزة علي زبي وعادل بكل قوتة طالع نازل علي زبي ويخبط بطيزة في زبي جامد لغاية ما تعب ونام جمبي وانا لسة هايج ومنزلتش .. هدي جابت المناديل المبلله ومسحت زبي وقعدت تمص فية وتدخلة في بقها للاخر كل الهبد دا قعدنا فية ساعه وانا هايج جدا والبرشام عامل مفعولة</p><p>هدى قعدت علي زبي ودخلتة في كسها وحسيت وقتها انها خفيفة جدا وقعدت تتنططت علي زيي زي العصفورة وطالعة نازلة وبقوة كانها انحولت هي كمان وبقت تتنططت زي المجنونة علي زبي وانا عمال ازوم وهي عمالة تقول اااااه اااااااح خخخخخخخخ ومن كتر تعبها وهي بتتنططت نامت علي جمبها ورفعت رجل واحدة وانا اتعدلت ودخلتة فيها وعمال انيك وبسرع اوى عايز انزلهم وارتاح وكاننا في ملحمة حرب بجد</p><p>هدى . ااااااه نيكني يا ندور . اااااه اوى .. نيك جامد يا وحش .. ااااااه دوس اوى . اححححححح وعمالة تقول كلام مش مفهوم من كتر النيك</p><p>وانا عمال ارزع جامد وازوم من كتر الهيجان والنيك</p><p>رغم اني تعبت وبنهج جامد بس عمال انيك وارزع في كسها جامد .. وهي اااااه اوى دوس جامد .. نيكني اوى . اااااه اااااه ااااااححححححح اممممممممم</p><p>وبعد ملحمة دامت لاكتر من ساعتين نيك ما بينا احنا التلاتة نزلهم جوة كس عدى ونمنا احنا التلاتة جمب بعض مش قادرين ننطق .</p><p>عادل نايم ومستمتع بطيزة اللي اتناكت وانا عمال انهج واهدى وهدى بتبوس فيها وفي جسمي</p><p>هدي . ندور انت بنهج جامد ونفسك سخن اوى وجميل</p><p>انا . وانتي مستهونة بالحرب يا دودو</p><p>هدي . حرب شرسة بس استمتعت بيها اوى</p><p>انا . بجد يا دودو انا متمتع بيكم</p><p>هدى . بجد مبسوط معانا</p><p>انا . واية اللي يخليني منبسطش ومعايا ارق واجمل انسانه في العالم</p><p>هدي . كلامك جميل اوى يا ندور</p><p>عادل . رغم اني اتمتعت بردو بس الوجع رهيب</p><p>هدي . هادهندلك من الكريم التاني علشان يهدى معاك الوجع</p><p>انا . اية رائيك في المتعة دي يا عادل</p><p>عادل . احساس جميل اوى بس مش هاكررة تاني</p><p>انا . لية يا دولة</p><p>عادل . خايف اتعود علية وتبقي مشكلة</p><p>انا . شوف علي مزاجك يا دولة وقت ما تحب انا موجود</p><p>عادل . الخوف اني لو احتجتك وانت تكون بعيد ممكن اشوف اي حد ينكني</p><p>انا . لا اوعي احنا التلاتة مع بعض وسرنا مع بعض ومحش يعرف عننا حاجة</p><p>عادل . ما عشان كدة مش هاكررها</p><p>انا . خلاص يا دولة يبقي احسن</p><p>هدي . يا عادل انت حبيت تجرب وجربت والقرار قرارك</p><p>عادل . تمام يا هدهد</p><p>هدي . يلا هاقوم اجيب العسل علشان تاكلوة والفاكهة علشان تقدرو تكملو بقيت الحرب لاني مش هاسبكم النهاردة</p><p>انا . اهدي علينا يا وحش ناخد نفسنا</p><p>هدي . عيوني يا ندور بس انت مش هاتتحمل زبرك يكون برا كسي</p><p>... هي قالت كدة وفتحت رجليها وانا مقدرتش امسك نفسي وقمت عليها تاني وعادل قاعد يتفرج وقمت رفعت رجليها وزبي لسة واقف وقمت مدخلة وقعدت انيك انا ارزع وهي تزوم وادخل واطلع وهي اااااه اااااه اوى</p><p>وعادل سخن وقام معايا نبدا الحرب علي هدي . عدلنا هدي وانا نمت علي ضهري وهدي فوق وزبي في كسها وعادل واقف علي الارض ودخل زبرة في طيزها وهو واقف واحنا الاتنين بدئنا النيك وهي عمالة تصرخ من المتعه .. ااااه مش قادرة احلي نيك دا بجد</p><p>اااأه اااااههههمممممم اااااه اوى اوى يلا اووووى اااااه اااااهم اححححح نيكو اوي</p><p>وكل دا واحنا سخنين اوى</p><p>عادل نزلهم وانا لسة ... نيمتها وقمت انا وقفت علي حرف السرير وشدتها علي زبري وقعدت ادخلة واطلعة بسرعة وقعدت ارزع وهي في قمة متعتها وانا ارزع وهي تترج وتتاوة كتير نص ساعه رزع وتخبيط لغاية ما قربت انزل خلاص اااه هانزل طلعتة بسرعة ونزلتهم علي بطنها واترميت جمبها عمال انهج بردو وهي غمضت عنيها وسرحنا في النوم من التعب ..</p><p>نمنا حوالي ساعتين وصحيت علي هدى وعادل وهما بيقولو يلا قوم خد دوش علشان نخرج ونتعشى برا</p><p>قمت ودخلت اخد دوش لقيت هدى دخلت عليا بالروب قالتلي انا هاعملك الشور ..</p><p>وقعدت تحميني وتبوسني وتحضني وتقول ...</p><p>هدى . متشكرة اوى يا حبيبي علي المتعه دي . انت ادتنا حياة جميلة جدا وصنعتلنا جو ومتعة مكناش نحلم بيها</p><p>انا . يا روحي دا انتو حيتوني من جديد بعد ما يئست من الدنيا</p><p>هدى . انا وعادل حبناك اوى وبقيت جزء من حياتنا</p><p>انا . بجد يا هدى انا حبتكو اوى ونفسي احنا التلاتة نكمل عمرنا مع بعض</p><p>هدى . ندور هاكلمك في موضوع لما نرجع</p><p>انا . في اية</p><p>هدى . متقلقش حاجة حلوة وهاتكون مستقبل ليك ولاولادك ولينا ونفس الوقت نعيش كلنا مع بعض علطول</p><p>انا . في اية قولي</p><p>هدى . مشروع هانعملة كلنا مع بعض وانت هاتسيب شغلك وهاتكون معانا ونفس الوقت هاتسيب شقتك وهناخدلك شقة معانا في البيت علشان منفارقش بعض</p><p>انا . حاجة كويسة بس مشروع اية</p><p>هدى . عادل هايفهمك كل حاجة واحنا بنتعشي</p><p>انا . تمام يا دودو</p><p>وخلصنا دوش وخرجنا ولبسنا ورحنا مطعم سي فش واتعشينا .....</p><p>نكمل بئي الباقي الجزء اللي جاي</p><p>مرفق مع القصة صورة تبك الاصل من هدي</p><p>متنسوش اللايك والتعليقات علشان اكمل</p><p>تحياتي ليكم</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ام راجا, post: 138644, member: 9749"] هدى . اة انا . طب انا هيجان اوى وخايف يكون جسمك وجعك هدى . بالعكس انا مستعدة تقطعني . بس اتني احط كريم لان النهاردة يوم طيزى مش كسي ... قامت حطت كريم وكان شكلة غريب ومفهوش ولا كلمة عربي . حطت الكريم وجت جمبي وخدت وضع الدوجي وانا قمت ادخلة في طيزها ولسة هادخلة واحدة واحدة لقيتة جري لوحدة لان الي عرفتة ان الكريم بردو جاي من الصين وله مفعولة وتاثيرة بردو ولقيت جسمي قاد نار تاني وقعت ادخلة واطلعه كاني بنيك في كسها بالضبط وهي عمالة تتاوة وانا جسمي نار وحسيت نفسي واخد شريط فياجرا وكل مقويات اللي في البلد هدي . اااااااهههههه اااااححححححح ااااااه نيك جامد اوووووي نيك اوووووي ااااااه انا مش قادر اتكلم وكل اللي عليا اني برزع في طيزها جامد زي الطور وهي عمالة تتاوى وتقول كلام مش مفهوم بس انا المرة دي واعي لكل حاجة . بس في حاجة مش عارف اية هي ... وهي ان كانت في حاجة تصد زبري جوة في طيزها واول ما زبري يصد الاقيها زي كانها حد ضربها بسكينة بتتنفض وتصوت ولكم ان تتخيلو وانا بنيك في طيزها وهي جسمها مكلبظ وبيخبط زي الجيلي وهي بيضة وجسمها مشدود المنظر لوحدة كان بيديني طاقة هيجان زيادة المهم انا تعبت من كتر الترزيع فيها حوالي نص ساعه علي الوضع دا وانا برزع فيها لغاية ما تعبت ومن كتر التعب نمت علي ضهري وزبري بردو واقف زي عمود الخرصانة وهو قامت بجسمها الجميل الملظلظ دا وقامت قعدت بطيزها علي زوبري عمالة تتنطط ورعم انها سمينة شوية بس كانت خفيفة زى العصفورة وبنت الاية متعبتش من كتر التنطيط علي زبري قعدت ساعه الاربع بتتنطط علي زبريلغاية ما قالتلي قوم كمل انا تعبت قمت وقفت وقومتها وقفت ادامي ووطت بجسمها شوية علشان اعرف ادخلة ولقيت خرم طيزها بقي اوسع من كسها ودخلت وقعدت ارزع فيها وهي تترج زي الجيلي نص ساعة اهات وخبط ورزع وتنطيط لغاية ما نزلو لوحدهم جوة طيزها وخرجت زوبري واترميت علي السجادة وهي جت اترمت جمبي ادتني ضهرها وادتني كريم تاني وقالتلي حطة علي خرم طيزي علشان يلم وحسش بوجع انا . اية الكريم دا تاني هدي . ندور دى حجات جيباعا اون لاين من الصين مخصصة لكدة انا . ولية دا كلو هدى . بص يا حبيبي احنا من وقت ما عرفناك وحياتنا اتغيرت لدرجة ان عادل بقي يهتم بيا اوى ويدلعني اوى كاننا عرسان جداد في شهر العسل وقررنا اننا نعمل كل حاجة احنا عايزنها معاك كانك جوزي . انا متجوزة اتنين انت وعادل زى اي راجل ما بيتجوز اتنين . يعني انت وعادل ضراير هههههههه انا . ياه يا دودو للدرجادي هدى . يا ندور احنا عايشين علشان نتمتع ومش عايزين نبخل علي نفسنا من المتعه انا . وانا موجود علشان امتعكم هدى . انا هاعمل كل حاجة علشان اتمتع معاكم انا . طيب يا دودو ممكن انام ساعتين قبل ما عادل يجي علشان لو جة مش هاعرف انام علشان اقدر ارجع للقاهرة هدي . طيب نام وانا هاعملك مساج علشان تعرف تنام نمت علي بطني وهي فضلت تعملي مساج لغاية ما رحت في النوم .... يلا اسيبكم دلوقتي ونكمل الجزء اللي جاي واحكيلكم لما صحيت من النوم وعادل جة واية اللي حصل في باقي اليوم بتمني ان كتاباتي تكون عجبتكم واتمني تشجيعكم علشان اكمل الجزء الرابع صباحو او مسائو ورد علي كل متابعيني النهاردة هاوريكم جسم هدي او صورة طبق الاصل لهدي وانتو احكمو ان كانت تستاهل او لاء يلا بينا ندخل في الموضوع علطول هدى عملتلي مساج ورحت غي نوم عميق وبعدين صحيت علي حاجة غريبة مش عارف اية هي ففتحت عيني لقيتني نايم علي ضهري وزبي واقف وحد بيمص زبي .. اووو دا عادل بيمص زبي وهدي جمبة بتقولة مص براحة علشان ميصحاش وحسيت ان عادل مش مهتم بكلامها وبيمص جامد بصراحة انا هجت علي مصة وكمان لسة تاثير الحباية شغال وزبي واقف حديد وكبير ومتضخم اثر الحباية وهو عاجبة زبي اوي وبيمص فتحت عيني جامد ولقتهم شبة اتوترو وخصوصا عادل فقلتلة انا . لا استني كمل انت بتمص حلو هدي . يا سلام وانا مبعرفش امص انا . مين انتي .. دا المص اتعمل عشانك انتي رئيسة قسم المص والدلع كلو هدي . بابتسامة جميلة ... بجد انت جميل اوي يا ندور وكل دا عادل بيمص زي المجنون هدي . خف شوية يا عادل علشان دا بتاعي انا وسيبهولك بمزاجي انا . طبعا بتاعك وملكك يا اجمل انثي في الكون هدي . انت كلامك حلو اوى يا ندور وكل دا عادل بيمص ومش معانا خالص هدي . عادل خلاص بئي سيبة علشان نتغدي عادل . سبيني شوية اصلة حلو وكان نفسي امصة من زمان هدي . اهدي وهاخليك تجربة وتحس بمتعتة وهو في طيزك انا . ..باستغراب ... مين اللي هايدخل في طيزة هدي . زبك يا ندور انا . وهو انا قادر علي الوحش دا . وبشاور عليها .. لنا تجبيلي طيز عادل وقتها عرفت ان الليلة دي هاتكون دمار ومش هاقدر اروح الشغل ففكرت اتصل بالشركة واعمل تعبان جامد ومش هاقدر انزل للقاهرة فاتصلت بالمكتب وقلتلهم اني تعبان جامد وهاروح المستشفي وكنت معرفهم ان عادل ابن عمي وانا بقعد عندة. المهم ظبط كل حاجة ولغيت العودة وقلتلهم يومين واعملو حسابي . وقفلت مع المكتب وقلتلهم معاكم يومين يا احلي شراميط نادر هم فرحو اوي وخصوصا هدي وقالت هدي . انا مبسوطة اوى انك هاتكون معانا يومين مش هانبطل نيك انا . اة مش هانبطل لغاية ما ابقي هيكل عضمي هدي . اية اللي انت بتقولة ولما يبقي هيكل عضمي مين اللي هايمتعني انا . مفيش غير عادل هدي . يا حبيبي يا دكري انا هاخليك اسد اصبر عليا عادل . ايوة يا عم هدهد هاتظبطك انا . يا سلام يا عادل هاتضبطني وتخليني هايكل عظمي هدى . اية اللي بتقولو بئي انا ينفع اخلي ندور حبيبي كدة انا . امال اية يا دودو هدى . قلتلك هاخليك اسد انا . اما نشوف طبعا هدى بدات تحبني وبيبقي كل همها انها تسعدني زي عادل وفي الحقيقة هي بتحبنا احنا الاتنين بس طبعا عادل اكتر لانه اول حب في حياتها وابو اولادها ونفس الوقت لقت الدلع والحنية وانا بصراحة بدات احبهم الاتنين مش عشان المتعه لاء .. علشان لقتهم بيخافو عليا وبيحبوني واعتبرتهم واعتبروني جزء منهم المهم هدى جهزت الاكل ورحنا علشان ناكل لقيت سفرة ولا اجدعا سفر الملوك لقيت جميع انواع السمك والفسفور وعلي كل الاشكل انا . اية الاكل دا كلو هدى . لازم تتغذو كويس ولازم تاكلو كل حاجة وخصوصا النهاردة لانكم هاتحاربو كسي اللعين ولازم تكسبو الحرب انا . ههههههه دى حرب خسرانة لانك مع اتنين وحوش هدى . طبعا وحوش ولا تكسبو الحرب عادل . انا عن نفسي هحارب لاخر نفس انا . وانا كمان مش هاخلي الكس الجميل يكسبني لازم احاربو . ههههههههه عادل . بس يا هدى الاول نفسي في اللي قلتلك علية هدي . عيوني انا . اية اللي نفسك فية يا عدول هدى . نفسي يجرب زبك ويحس بنفس الشعور اللي انا بحسة انا . ومالة يا دولة بس ظبطلي نفسك علشان انا بردو منمتش مع راجل قبل كدة ونجرب عادل . بجد يا نادر يعني مش هاتقرف هدى . متقلقتش يا ندور هاظبطهولك اكلنا وشربنا العصير وهدى اخدت نادر ودخلت بية الحمام علشان تظبطة وانا استنهم وقعدت افكر في اللي انا وهم فية .. وبصراحة انا اتعودت عليهم وبقو جزء من حياتي وانا بقيت جزء من حياتهم . خلصو دوش وخرجو بس بعد ساعه طبعا هدى انسانه جميله وراقية ونضيفة وبتهتم باي تفاصيل في حياتها زى جسمها واكلها وكلامها ولبسها وكل حاجة ومش لنفسها وبس لا دا لكل حد بتحبة وخصوصا عادل وبعد عادل انا لقتهم خارجين لقيت عادل شكلة اتغير اوى مفيش في وشة ولا جسة شعر وكمان لابس جلابية او عباية رجالي بس تحفة وهو ابيض وملظلظ ولابس باروكة جميلة بجد حسيتة واحدة وامورة كمان .. واية دا هدى لابسة اية . مش معقول هدى لابسة قميص نوم تحفة لونة فسفوري بس تحفة القميص صويل بس مفتوح من الجمب لغاية طيزها وصدرها برا ما عدا الحلمة وانا بصراحة بعشق الاستايل دا جدا انا . اية الجمال دا يا دولة عادل . (بينعم صوتة ) بجهزلك علشان خايف تقرف مني انا . اقرف منك دا انا هجت عليك هدى . عمايل اديا يا ندور علشان تعرف ان دودو شاطرة انا . طبعا شاطرة يا دودو انتي شطورة وقمراية عادل . الكريم يا هدهد اشتغل وحاسس باحساس غريب هدى . هههههههه يلا يا عروسة خدى عريسك علي اوضة النوم انا . يلا يا قمر جوة دخلنا احنا التلاتة اوضة النوم وعادل قعد يضع زبي وهدى ترضع صدري والحباية اشتغلت وبقيت في دنيا تانية وحسيت اني اتحولت لوحش ومدرتش بنفسي غير وزبي جوة عادل وعمال ادخل واطلع وبسرعة جامدة عادل . ااااه اااااه ااااااااااااههههههه انا . امممممم اااااه هدي . افتحي نفسي اوى يا عروسة عادل . ااااه نيك اوى عادل . ااااااه اااااه نكني اوى هدى . افتح رجلك اوى علشان متتعورش عادل . ااااه نيك اااااااه ااااااه كل دا وانا شغال في طيز عادل وهدى شوية ترضع صدري وشوية ترضع في صدر عادل وعادل مش متحمل الوجع ونفس الوقت الكريم موسع فتحة طيزة وكل شوية اححححح اوووووف نكني اوى يا نادر نيك وانا عمال ادخل واطلع بسرعه جامدة وحسيت طيز عادل وسعت لدرجة اني ممكن ادخل ايدى في طيزة عدلنا وانا نمت علي ضهري وعادل طلع بطيزة علي زبي وعادل بكل قوتة طالع نازل علي زبي ويخبط بطيزة في زبي جامد لغاية ما تعب ونام جمبي وانا لسة هايج ومنزلتش .. هدي جابت المناديل المبلله ومسحت زبي وقعدت تمص فية وتدخلة في بقها للاخر كل الهبد دا قعدنا فية ساعه وانا هايج جدا والبرشام عامل مفعولة هدى قعدت علي زبي ودخلتة في كسها وحسيت وقتها انها خفيفة جدا وقعدت تتنططت علي زيي زي العصفورة وطالعة نازلة وبقوة كانها انحولت هي كمان وبقت تتنططت زي المجنونة علي زبي وانا عمال ازوم وهي عمالة تقول اااااه اااااااح خخخخخخخخ ومن كتر تعبها وهي بتتنططت نامت علي جمبها ورفعت رجل واحدة وانا اتعدلت ودخلتة فيها وعمال انيك وبسرع اوى عايز انزلهم وارتاح وكاننا في ملحمة حرب بجد هدى . ااااااه نيكني يا ندور . اااااه اوى .. نيك جامد يا وحش .. ااااااه دوس اوى . اححححححح وعمالة تقول كلام مش مفهوم من كتر النيك وانا عمال ارزع جامد وازوم من كتر الهيجان والنيك رغم اني تعبت وبنهج جامد بس عمال انيك وارزع في كسها جامد .. وهي اااااه اوى دوس جامد .. نيكني اوى . اااااه اااااه ااااااححححححح اممممممممم وبعد ملحمة دامت لاكتر من ساعتين نيك ما بينا احنا التلاتة نزلهم جوة كس عدى ونمنا احنا التلاتة جمب بعض مش قادرين ننطق . عادل نايم ومستمتع بطيزة اللي اتناكت وانا عمال انهج واهدى وهدى بتبوس فيها وفي جسمي هدي . ندور انت بنهج جامد ونفسك سخن اوى وجميل انا . وانتي مستهونة بالحرب يا دودو هدي . حرب شرسة بس استمتعت بيها اوى انا . بجد يا دودو انا متمتع بيكم هدى . بجد مبسوط معانا انا . واية اللي يخليني منبسطش ومعايا ارق واجمل انسانه في العالم هدي . كلامك جميل اوى يا ندور عادل . رغم اني اتمتعت بردو بس الوجع رهيب هدي . هادهندلك من الكريم التاني علشان يهدى معاك الوجع انا . اية رائيك في المتعة دي يا عادل عادل . احساس جميل اوى بس مش هاكررة تاني انا . لية يا دولة عادل . خايف اتعود علية وتبقي مشكلة انا . شوف علي مزاجك يا دولة وقت ما تحب انا موجود عادل . الخوف اني لو احتجتك وانت تكون بعيد ممكن اشوف اي حد ينكني انا . لا اوعي احنا التلاتة مع بعض وسرنا مع بعض ومحش يعرف عننا حاجة عادل . ما عشان كدة مش هاكررها انا . خلاص يا دولة يبقي احسن هدي . يا عادل انت حبيت تجرب وجربت والقرار قرارك عادل . تمام يا هدهد هدي . يلا هاقوم اجيب العسل علشان تاكلوة والفاكهة علشان تقدرو تكملو بقيت الحرب لاني مش هاسبكم النهاردة انا . اهدي علينا يا وحش ناخد نفسنا هدي . عيوني يا ندور بس انت مش هاتتحمل زبرك يكون برا كسي ... هي قالت كدة وفتحت رجليها وانا مقدرتش امسك نفسي وقمت عليها تاني وعادل قاعد يتفرج وقمت رفعت رجليها وزبي لسة واقف وقمت مدخلة وقعدت انيك انا ارزع وهي تزوم وادخل واطلع وهي اااااه اااااه اوى وعادل سخن وقام معايا نبدا الحرب علي هدي . عدلنا هدي وانا نمت علي ضهري وهدي فوق وزبي في كسها وعادل واقف علي الارض ودخل زبرة في طيزها وهو واقف واحنا الاتنين بدئنا النيك وهي عمالة تصرخ من المتعه .. ااااه مش قادرة احلي نيك دا بجد اااأه اااااههههمممممم اااااه اوى اوى يلا اووووى اااااه اااااهم اححححح نيكو اوي وكل دا واحنا سخنين اوى عادل نزلهم وانا لسة ... نيمتها وقمت انا وقفت علي حرف السرير وشدتها علي زبري وقعدت ادخلة واطلعة بسرعة وقعدت ارزع وهي في قمة متعتها وانا ارزع وهي تترج وتتاوة كتير نص ساعه رزع وتخبيط لغاية ما قربت انزل خلاص اااه هانزل طلعتة بسرعة ونزلتهم علي بطنها واترميت جمبها عمال انهج بردو وهي غمضت عنيها وسرحنا في النوم من التعب .. نمنا حوالي ساعتين وصحيت علي هدى وعادل وهما بيقولو يلا قوم خد دوش علشان نخرج ونتعشى برا قمت ودخلت اخد دوش لقيت هدى دخلت عليا بالروب قالتلي انا هاعملك الشور .. وقعدت تحميني وتبوسني وتحضني وتقول ... هدى . متشكرة اوى يا حبيبي علي المتعه دي . انت ادتنا حياة جميلة جدا وصنعتلنا جو ومتعة مكناش نحلم بيها انا . يا روحي دا انتو حيتوني من جديد بعد ما يئست من الدنيا هدى . انا وعادل حبناك اوى وبقيت جزء من حياتنا انا . بجد يا هدى انا حبتكو اوى ونفسي احنا التلاتة نكمل عمرنا مع بعض هدى . ندور هاكلمك في موضوع لما نرجع انا . في اية هدى . متقلقش حاجة حلوة وهاتكون مستقبل ليك ولاولادك ولينا ونفس الوقت نعيش كلنا مع بعض علطول انا . في اية قولي هدى . مشروع هانعملة كلنا مع بعض وانت هاتسيب شغلك وهاتكون معانا ونفس الوقت هاتسيب شقتك وهناخدلك شقة معانا في البيت علشان منفارقش بعض انا . حاجة كويسة بس مشروع اية هدى . عادل هايفهمك كل حاجة واحنا بنتعشي انا . تمام يا دودو وخلصنا دوش وخرجنا ولبسنا ورحنا مطعم سي فش واتعشينا ..... نكمل بئي الباقي الجزء اللي جاي مرفق مع القصة صورة تبك الاصل من هدي متنسوش اللايك والتعليقات علشان اكمل تحياتي ليكم [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس تحرر ودياثة
صديقي وزوجتة / ستة اجزاء
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل