مكتملة مراتي الليزبيان بقيت عشيقتي _جزءان _ 16/6/2023 (1 مشاهد)

ق

قيصر ميلفات

عنتيل زائر
بقيت عشيقة مراتي الليزبيان
الجزء الأول


صحيت في المستشفى اول حاجة شوفتها كان مراتي وابويا وامي قدامي, بيعيطوا ومخضوضين
حاولت افتكر أيه حصل
اخر حاجة فاكرها إن تلاته طلعوا عليا وانا مروح ضربوني وسرقوا فلوسي روحت ضارب واحد فيهم بالقلم راحوا اتغابوا عليا لحد ما اغم عليا
سألت مراتي براحة "ندي أيه حصل؟!"
اترمت عليا وحضنتني وهي بتعيط "يا حبيبي انت كنت هتموت حمد **** علي سلامتك"
قطع حوارنا الدكتور اللي دخل الاوضه وقال "لا داحنا بقينا كويسين بقي ! حمد **** على سلامتك يا أستاذ يوسف"
سألته أيه حصلي؟
الدكتور اتكسف وطلب من الناس كلها تطلع بره عشان يوصفلي حالتي
وأول لما خرجوا قالي " الحقيقة الموضوع بسيط, هما شوية كدمات في جسمك وسجعات وجروح سطحية, هي مشكلة واحدة بس تقريبا اللي حصلت"
أيه يا دكتور؟!! "سألته وانا مخضوض"
"يظهر إنك ضايقت الحرامية جامد, هما قطعولك قضيبك من عند الخصيتين تماما قبل ما يمشوا, البوليس لما جيه كنت معرض لنذيف شديد, لكن الحمد **** اتنقلت بسرعة للمستشفي ولحقناك, لكن للأسف القضيب كان مهري لإنهم داسوا عليه بالجزم بعد ما قطعوه, معرفناش نرجعه"

زعقت في الدكتور جامد وانا مش مصدق إللي بيقوله وحاسس إني في كابوس "يعني أيه ؟! يعني أيه مش فاهمك ؟! انا دلوقتي مخصي؟!"

لأ إنت مش مخصي, خصيتينك موجودين وزي الفل, المشكلة إن قضيبك كله هو اللي راح وده مخليني لازم افاتحك فموضوع تاني يوم ما تيجي تخرج, انا هسيبك ترتاح من أثار الصدمة, وهنتكلم تاني يا أستاذ يوسف
سابني وخرج أكلم نفسي, اهلي رجعوا الأوضه تاني, مراتي حضتنتني وعيطت
طول مده إقامتي في المستشفى خايف أبص تحت أو احط ايدي علي زبري ! وحاسس إنه موجود ! مبصدقش إنه فعلا راح غير وقت الحمام!

يوم خروجي من المستشفى الدكتور قعد معايا , وضحلي تماما إن أكبر مشاكلي إني دلوقتي مبقاش عندي منفذ اطلع فيه طاقتي الجنسيه غير الإحتلام, لإن زبري مش باقي منه أي حاجة أقدر أدعكها حتي لو عايز أضرب عشرة, هما خصيتيني بس, وده هيخليني قدام حل من إتنين
يا إما أعمل عملية وأحول جهازي التناسلي كله لكس, ويفردوا جلد الخصيتين كبطانة وساعتها شهوتي أصلا هتقل شوية لما هبقي ست وفي نفس الوقت أقدر أخرجها عن طريق الدعك عادي
يا إما مش هيكون قدامي حل غير ماساج البروستاتا !
ضحكت سخرية من كلامه وهو بيتكلم وقومت..

رجت البيت اليوم ده, ودخلنا السرير من غير ما حد يتكلم في حاجة, وحضنتها ونمت
بعد إسبوع كنت فعلا حاسس إني هايج جدا, وانا مبيجيليش الإحتلام نهائي, ولو جيه مبيكونش كفاية, ومبقتش قادر فعلا, وده خلاني عصبي, ده غير ندي المظلومة معايا إللي مش هتعرف تتمتع معايا بشبابها
مع الوقت والعصبية لقيت في يوم قبل ما انام ندي بتعمل حاجة غريبة جدا
حسيت بأيدها داخلة في بنطلوني من ورا وبتحسس علي خرم طيزي
لفيتلها بسرعة قولتلها ايه ده يا ندي؟!
قالتلي يا يوسف انا مش هينفع اسيبك كده, مش مهم انا خلاص, لكن انت متأثر جدا وعصبي وده باين عليك والموضوع دع مخلي العيشة صعبة, انا سألت دكتورة زميلتي وقالتلي على موضوع ماساج البروستاتا ! إنت مكسوف مني ليه؟! انا مراتك
ايه يا ندي إنتي عايزاني ابقي خول؟! "زعقت فيها جامد"
مش كده يا يوسف مش عايزاك تبقي خول, انا عايزاك انسان طبيعي قادر يشتغل ويحب ويكون حنين عليا وده عمره ما هيحصل طول مانت بالمنظر ده
عايزه ايه يا ندي؟!
عايزة نجرب, ممكن؟!

هزيتلها راسي بالموافقة وحسيت بصباعها وهو على خرم طيزي بيحسس عليه, قبل ما تطلعه وتلحسه وتمصه وتحاول تدخله في طيزي
لما دخل في طيزي حسيت إحساس بالهيجان غريب جدا, وكل ما كانت بتحركه جوا كل ما كنت بهيج أكتر خصوصا إني كان بقالي شهرين تقريبا على اخر مرة جبتهم فيها بسبب العملية وفترة المستشفى, وإحنا عرسان جدد وكنا متعودين نعمل كده كل يوم
بمجرد ما دخلت صباعها تاني وانا عرفت إني هجيبهم, إبتديت اتأوه وهي بتنكني بصوابعها, وهي إبتدت تحس بده فابتدت تنيكني اسرع
في اقل من 10 ثواني كان لبني سايل من الخرم اللي فوق بضاني وكنت بترعش جامد
باستني من خدي وقالتلي مبسوط؟
كنت مكسوف اوي ومش عارف ارد, هزيت راسي ونمت

كان في مشكلة واجهتها من يوم العملية وهي إن بوكسراتي كلها بتتزحلق لتحت لإن مبقاش في حاجة تمسكها, وانا مبعرفش البس بوكسرات ضيقة
ندي لاحظت ده, لقيتها تاني يوم وانا بستحمي من اللي حصل امبارح, حطالي كيلوت من عندها, خصوصا إننا كنا نفس الجسم والطول, ناديت عليها وانا في الحمام مكنتش سمعاني, قولت أجربه وخلاص
جربته وفعلا لقيته مقاسي ومريحني
خرجت وانا لابسه تحت الهدوم ومتكلمناش في الموضوع ده
تاني يوم لقيت ندي بتقولي انا عزماك برة علي العشا
واحنا في المطعم مسكت ايدي وباستها وقالتلي انت عارف انك عسول خالص وانا بعملك؟!
قولتلها وانتي بتعمليلي ايه؟!
قالتلي وانا بعملك زي ما كنت بتعملي قبل العملية
فهمت قصدها فا اتكسفت, راحت بايسة ايدي وقالتلي انتي بتتكسفي مني يا قمر؟ من مراتك
اليوم ده لما روحنا حسيت اني هيجان تاني, ومن غير ما اطلب لقيتها طالعه فوقيا ونازلة بوس في شفايفي وحلماتي ورقبتي وايديها علي خرم طيزي من تحت, فا حطيت صوابعي علي كسها, وإبتدينا نمارس بالطريقة دي اكننا ليزبيانز
تاني يوم لقيت ندي حطالي في الحمام مع هدومي برا وفستان قصير ! مفيش هدوم رجالي خالص!
ناديتها, المرة دي ردت عليا, ودخلت الحمام قالتلي مالك يا بيبي؟!
قولتلي ايه ده يا ندي فين هدومي؟!
قالتلي ومالها الهدوم دي يا قلبي انت بتتضايق من هدومي؟!
قولتلها يا ندي انا راجل البس هدوم رجالة وعندي هدومي البس هدومك ليه
قالتلي طب معلش إلبسهم عشان متبردش وانا هجري اجبلك لبسك
لبست هدومها, وحسيت إنه هيجت تاني ! مش فاهم ليه ! حسيت إني هيجت جدا ! ولما رجعت لقيتها هي ومعاها بدل الهدوم مكن إزالة الشعر, قولتلها ايه ده يا ندي فين هدومي؟!
قالتلي بيبي انا عايزة اطلب منك طلب ومتكسفنيش وراحت بيساني من بوقي وقايلالي شكلك قمر خالص في الهدوم دي يا مزتي
قبل ما ارد عليها راحت قايلة, انا نفسي اتخيلك وانت بنت, نفسي تسيبلي نفسك انهاردة بس,ممكن؟!
انا بصراحة كان عاجبني الموضوع, فا عملت نفسي موافق عشانها يعني وهزيت راسي
شالتلي شعر جسمي كله, وحطيتلي ميك أب وكريمات, عملتلي بايديكير ومونيكير, ولبستني قميص نوم أبيض ولمتلي شعري الطويل بتوكة بيضة, ولبستني اكسوريز بيضة, وراحت ضارباني علي طيزي وقالتلي إنت تعرف إن جسمك بنوتي خالص؟ طيزك مدورة يا بيبي
انا ضحكت ضحكة بكسوف, لقيتها بتقولي أطلع من الاوضة 10 دقايق وهناديك
لما نادتني لقيتها لابسة نفس اللبس بس إسود !
في أقل من دقيقة كنا انا وهي علي السرير, انا ببعبصها في كسها وهي بتعبصني في طيزي وشفايفنا علي شفايف بعض وعمالين نتأوه لحد ما جبناهم احنا الاتنين
من اليوم ده بقينا انا وهي إتنين ليزبيانز, لدرجة إني إبتديت أخد هرمونات أنوثة, وإبتدي يطلعلي صدر, وبقينا إصحاب
والحياة إختلفت تماما ! بقينا بنتفرج علي التيليفزيون مع بعض علي المسلسلات التركي ونعيط, بقينا بنحط مونيكير لبعض, ونختار لبس بعض "لإن لما صدري بدأ يكبر بقيت بلبس حريمي لما بننزل كتير وحدش بيحس إني راجل" بقينا بننزل نعمل شوبنج ونجيب فساتين وجزم, ونعلق علي الرجالة اللي بعضلات واحنا ماشيين, ونتعاكس مع بعض

بعد سنة بالظبط كنت وصلت لقراري
انا هعمل العملية, موافق أكون بكس :99:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـ
الجزء التاني
صحيت المرة دي في المستشفى, بس مكنتش مخضوض, لإنها مبقتش أول مرة
لقيت ندى قدامي مبتسمة, اول لما شافتني حضنتني, وباستني في شفايفي
وقالتلي حمد **** على السلامة يا قمر
وراحت باصة على صدري وضاحكة "ينفع صدرك يبقي أكبر من صدر مراتك كده؟! أقول للناس ايه"
وضحكنا إحنا الإتنين
قطع ضحكنا الدكتور إللي دخل وقال
حمد **** على السلامة يا انسة يارا
بصيتله بإستغراب, ندي قالت "ده إسمك الجديد يا يوسف, ودي أخرة مرة هقولك الإسم ده, إنت بقيت من إنهاردة يارا, انا نقيتهولك وإنت في العملية"
راح الدكتور قايل "بالنسبة لأنسة بقي يا يارا, دي عشان عملنالك غشاء بكارة"
وراح غامزلي وضاحكلي وخارج.
قربت مني ندي وقالت "يعني إنت دلوقتي لازم تتفتحي يا يارا, زي ما فتحتني زمان, فاكر؟"

يوم رجوعي البيت, قعدت في الاوضة لوحدي, قلعت كل هدومي, وبصيت على نفسي في المراية
فين تفاحة ادم؟
فين شعر جسمي؟!
مبقتش عارف نفسي
طيزي أكبر من طيز ندي, وصدري أكبر من صدرها
انا بقيت مرة, ومش مرة عادية, بقيت مزة !
لبست قميص نوم أزرق وخرجت لقيت ندي نايمة علي الكنبة, نمت جنبها وحطيت دراعها عليا, ونمت في حضنها

صحينا تاني يوم, ومعداش كتير قبل ما ندي تعيد الكلام إللي قالته في المستشفى بتاع إنها تفتحني, لكن أنا كنت حسيت إمبارح حاجة غريبة جدا لما شوفت جسمي في المراية
حسيت إني لازم أتفتح من راجل, وراجل فحل, يهريني نيك
صحيح أنا لسه بحب السكس مع ندي, لكن لما شوفت جسمي حسيت إن المرة إللي إتحولت ليها لازم يوم ما تتفتح يكون إللي فاتحها دكر ومش أي دكر
بس مكنتش عارف هقول لندي الموضوع دي إزاي!

بليل وانا وندي في السرير, فتحت الموضوع معايا تاني, روحت صارحتها بإحساسي
إتضايقت مني جدا, وقالتلي " إحنا متفقناش على الخيانة! أنا فاهمة إنك مريت بحاجات كتير وبقي ليك ميول جديدة لكن ده مش معناه إنك تتطبقها, انا لا نمت ما بنت ولا ولد في حياتي غيرك"
قولتلها بهدوء؟ انا ممنعتكيش.
سكتت وقالتلي بإستغراب "يعني إنت عايز علاقتنا تكون علاقة مفتوحة؟"
قولتلها بهزار عشان اخفف من حدة الموضوع, إذا كان إنتي وجوزك الإتنين هتكونوا مفتوحين جت على العلاقة؟!
راحت ضاحكة جامد ونامت فوقيا وباستني في شفايفي وقالتلي " إسمها مراتي مش جوزي, عموما انا موافقه"

سافرنا الغردقة, قررنا نعمل كده في مكان محدش فيه يكون عارفنا, ويكون مع حد هنشوفه مرة واحدة في حياتنا
بمجرد ما وصلنا للشط, كانت ندي لابسة بيكيني أحمر فتله, مبين كل جسمها ما عدا خرم طيزها وكسها وحلمات بزازها
ولابسة خلخال أحمر, ومونيكير أحمر, وشبشب إسود
وانا جنبها لابس مايو بمبي, نفس الشكل, وشبشب ومونيكير وخلخال بنفس اللون
وإحنا الإتنين قصيرين وفي نفس الطول, ولحمنا الأبيض طالع من المايو ومهيج كل الشباب علي البحر
من اول ما وصلنا وإحنا حاسين الشباب هتاكلنا بعنيها
مش قادرة أحكي كام شاب إتحرش بينا او عاكسنا او حاول يشقطنا
لحد ما لقينا إللي إحنا عايزينه

3 شباب زنوج, جايين من بعيد, جسمهم كله فحولة, فكرونا بالمصارعين أو بمغنيين الراب, كل جسمهم عضلات وتاتوهات, وإزبارهم باين ضخامتها من تحت المايو برغم إنهم لابسين مايوهات شورتات ! وطوال جدا وضخام جدا, ممكن انا وندي نكون نص طول كل واحد فيهم

ندي ضحكت وقالت "سيب الطلعة دي عليا"
قامت أكنها نزلة البحر وراحت موقعة الفوطة في طريقهم ووطت تجيبها, وخلت طيزها ناحيتهم
وفلقتين طيزها المدورة هيفرقعوا المايو الرفيع
إزبارهم من بعيد وهما جايين كانت واقفة
إستغربت لدقيقة, إن انا نفس الشخص إللي كان من سنة بيغير عليها جدا, إنهاردة هتناك انا وهي جنب بعض

وإحنا في طريقنا للشاليه مع الشباب
كان كل واحد فيهم حاضن واحدة فينا
والتالت ماشي ورانا بيضربنا على طيازنا بهزار
لحد ما وصلنا الشاليه
كل واحد فيهم مسك واحدة فينا بوس وتقفيش, قلعونا براهات المايوه ومسكوا في بزازنا وقعدوا يمصوا في حلماتنا وانا وندي بنتأوه من المتعة
نيمونا علي السرير وطلعوا فوقينا, ندي قالت " خد بالك يارا virgin براحة عليها"
قالها متقلقش, وقومني وطلع زبره الضخم !
زبره حسسني إني عمري ما كان عندي زبر, ولا حتي قبل العملية, زبري القديم كان يعتبر كس بالنسبة للزبر الضخم ده!!
حط زبره في بوقي وخلاني امص فيه وانا قاعدة علي ركبي في الأرض
وندي جنبي بتتناك وصوتها جايب أخر القرية اااااااااه اااااااااااااااه
والفحل إللي بينيكها زانقها تحتيه في السرير ونازل ترزيع في كسها
اول لما زبر الشاب إللي بمصله إتبل بما فيه الكفايه
خلاني نمت علي ضهري, وحطيت رجليا علي كتافه
وحط راس زبره علي خرم كسي
وبدأ يضغط لجوا
وانا بصوت اعلي حتي من صوت ندي !
وزبره الضخم ماليني من جوه
نزلت دم زي أي عزراء بتتفتح يوم الدخلة, لكن مكنتش حاسس بحاجه غير إني عايز الزبر ده كله يخش جوايا زي ندي حالا !
دخل زبره كله جوا وبدأ ينكني جنب ندي
إحنا الإتنين نازلين صويت, وبنتأوه ااااه اااااه ندي مش قاااااادره
وهي تردي بنفس التأوه ولا انا يا يااااااااره ااااه اااه دانا متنكتش قبل كده
فضلوا الإتنين زانقينا تحتيهم ونازلين رزع فينا, بينيكوا فينا أكنهم مشافوش نسوان قبل كده, وكل ما ابص علي ندي الاقيها وشها وجسمها محمر تحت الدكر إللي بيدقها
والدكر إللي بينيكني ماسك رجلي عمال يبوس فيها ويلحس في صوابعي وهو بينيكني
قعدونا الإتنين دوجي ستايل, قدام بعض, وركبونا, ونزلوا نيك في إكساسنا وإحنا وشنا في وش بعض
إبتدينا انا وندي نبوس بعض وإحنا بنصوت

كل ده والشاب التالت لسه منكش حد فينا
اللي بينيكني شاله مني ودخله فيا وانا نايم علي ضهري, وشالني وهو جوايا, وقعد ينططني علي زبره الكبير وهو شايلني في الهواء وواقف بيا, وانا عمالة أصوت واتشرمط وندي قدامي قاعدة دوجي ستايل والدكر بتاعها راكبها ونازل دق في كسها

جابوا لبنهم جوانا بعد نص ساعة كاملة نيك فينا
قعدت أنا وندي عريانين علي السرير جنب بعض, إكساسنا بتنقط لبن, وهما قاعدين حوالينا, وجسمي انا وهي وجلدنا الأبيض محمر من الترزيع
جيه التالت, فطلبنا منه إننا نمصله بدل ما ينيك حد فينا لإننا تعبنا
قعد علي السرير وقعدنا يمينه وشمال علي الأرض, وقعدنا نمصله, وإحنا بنبوس بعض وبنلحس ريق بعض من علي زبره الضخم


بعد 9 شهور, ندي جابت أول *** لينا
كان أسمر, مفرقش معانا في حاجة, ليه امهين مش ام واحدة D:
قالتلي إنت كده كده مش بتخلف كراجل ولا كست, وانا نفسي في *****, بلاش نجهضه, هيبقي إبننا
سميناه يوسف
وبقت حياتنا يا أما انا وندي نايمين مع بعض, يا إما بنتناك جنب بعض
لكن فضلنا متجوزين
 
ر

رامييي٧

عنتيل زائر
بقيت عشيقة مراتي الليزبيان
الجزء الأول


صحيت في المستشفى اول حاجة شوفتها كان مراتي وابويا وامي قدامي, بيعيطوا ومخضوضين
حاولت افتكر أيه حصل
اخر حاجة فاكرها إن تلاته طلعوا عليا وانا مروح ضربوني وسرقوا فلوسي روحت ضارب واحد فيهم بالقلم راحوا اتغابوا عليا لحد ما اغم عليا
سألت مراتي براحة "ندي أيه حصل؟!"
اترمت عليا وحضنتني وهي بتعيط "يا حبيبي انت كنت هتموت حمد **** علي سلامتك"
قطع حوارنا الدكتور اللي دخل الاوضه وقال "لا داحنا بقينا كويسين بقي ! حمد **** على سلامتك يا أستاذ يوسف"
سألته أيه حصلي؟
الدكتور اتكسف وطلب من الناس كلها تطلع بره عشان يوصفلي حالتي
وأول لما خرجوا قالي " الحقيقة الموضوع بسيط, هما شوية كدمات في جسمك وسجعات وجروح سطحية, هي مشكلة واحدة بس تقريبا اللي حصلت"
أيه يا دكتور؟!! "سألته وانا مخضوض"
"يظهر إنك ضايقت الحرامية جامد, هما قطعولك قضيبك من عند الخصيتين تماما قبل ما يمشوا, البوليس لما جيه كنت معرض لنذيف شديد, لكن الحمد **** اتنقلت بسرعة للمستشفي ولحقناك, لكن للأسف القضيب كان مهري لإنهم داسوا عليه بالجزم بعد ما قطعوه, معرفناش نرجعه"

زعقت في الدكتور جامد وانا مش مصدق إللي بيقوله وحاسس إني في كابوس "يعني أيه ؟! يعني أيه مش فاهمك ؟! انا دلوقتي مخصي؟!"

لأ إنت مش مخصي, خصيتينك موجودين وزي الفل, المشكلة إن قضيبك كله هو اللي راح وده مخليني لازم افاتحك فموضوع تاني يوم ما تيجي تخرج, انا هسيبك ترتاح من أثار الصدمة, وهنتكلم تاني يا أستاذ يوسف
سابني وخرج أكلم نفسي, اهلي رجعوا الأوضه تاني, مراتي حضتنتني وعيطت
طول مده إقامتي في المستشفى خايف أبص تحت أو احط ايدي علي زبري ! وحاسس إنه موجود ! مبصدقش إنه فعلا راح غير وقت الحمام!

يوم خروجي من المستشفى الدكتور قعد معايا , وضحلي تماما إن أكبر مشاكلي إني دلوقتي مبقاش عندي منفذ اطلع فيه طاقتي الجنسيه غير الإحتلام, لإن زبري مش باقي منه أي حاجة أقدر أدعكها حتي لو عايز أضرب عشرة, هما خصيتيني بس, وده هيخليني قدام حل من إتنين
يا إما أعمل عملية وأحول جهازي التناسلي كله لكس, ويفردوا جلد الخصيتين كبطانة وساعتها شهوتي أصلا هتقل شوية لما هبقي ست وفي نفس الوقت أقدر أخرجها عن طريق الدعك عادي
يا إما مش هيكون قدامي حل غير ماساج البروستاتا !
ضحكت سخرية من كلامه وهو بيتكلم وقومت..

رجت البيت اليوم ده, ودخلنا السرير من غير ما حد يتكلم في حاجة, وحضنتها ونمت
بعد إسبوع كنت فعلا حاسس إني هايج جدا, وانا مبيجيليش الإحتلام نهائي, ولو جيه مبيكونش كفاية, ومبقتش قادر فعلا, وده خلاني عصبي, ده غير ندي المظلومة معايا إللي مش هتعرف تتمتع معايا بشبابها
مع الوقت والعصبية لقيت في يوم قبل ما انام ندي بتعمل حاجة غريبة جدا
حسيت بأيدها داخلة في بنطلوني من ورا وبتحسس علي خرم طيزي
لفيتلها بسرعة قولتلها ايه ده يا ندي؟!
قالتلي يا يوسف انا مش هينفع اسيبك كده, مش مهم انا خلاص, لكن انت متأثر جدا وعصبي وده باين عليك والموضوع دع مخلي العيشة صعبة, انا سألت دكتورة زميلتي وقالتلي على موضوع ماساج البروستاتا ! إنت مكسوف مني ليه؟! انا مراتك
ايه يا ندي إنتي عايزاني ابقي خول؟! "زعقت فيها جامد"
مش كده يا يوسف مش عايزاك تبقي خول, انا عايزاك انسان طبيعي قادر يشتغل ويحب ويكون حنين عليا وده عمره ما هيحصل طول مانت بالمنظر ده
عايزه ايه يا ندي؟!
عايزة نجرب, ممكن؟!

هزيتلها راسي بالموافقة وحسيت بصباعها وهو على خرم طيزي بيحسس عليه, قبل ما تطلعه وتلحسه وتمصه وتحاول تدخله في طيزي
لما دخل في طيزي حسيت إحساس بالهيجان غريب جدا, وكل ما كانت بتحركه جوا كل ما كنت بهيج أكتر خصوصا إني كان بقالي شهرين تقريبا على اخر مرة جبتهم فيها بسبب العملية وفترة المستشفى, وإحنا عرسان جدد وكنا متعودين نعمل كده كل يوم
بمجرد ما دخلت صباعها تاني وانا عرفت إني هجيبهم, إبتديت اتأوه وهي بتنكني بصوابعها, وهي إبتدت تحس بده فابتدت تنيكني اسرع
في اقل من 10 ثواني كان لبني سايل من الخرم اللي فوق بضاني وكنت بترعش جامد
باستني من خدي وقالتلي مبسوط؟
كنت مكسوف اوي ومش عارف ارد, هزيت راسي ونمت

كان في مشكلة واجهتها من يوم العملية وهي إن بوكسراتي كلها بتتزحلق لتحت لإن مبقاش في حاجة تمسكها, وانا مبعرفش البس بوكسرات ضيقة
ندي لاحظت ده, لقيتها تاني يوم وانا بستحمي من اللي حصل امبارح, حطالي كيلوت من عندها, خصوصا إننا كنا نفس الجسم والطول, ناديت عليها وانا في الحمام مكنتش سمعاني, قولت أجربه وخلاص
جربته وفعلا لقيته مقاسي ومريحني
خرجت وانا لابسه تحت الهدوم ومتكلمناش في الموضوع ده
تاني يوم لقيت ندي بتقولي انا عزماك برة علي العشا
واحنا في المطعم مسكت ايدي وباستها وقالتلي انت عارف انك عسول خالص وانا بعملك؟!
قولتلها وانتي بتعمليلي ايه؟!
قالتلي وانا بعملك زي ما كنت بتعملي قبل العملية
فهمت قصدها فا اتكسفت, راحت بايسة ايدي وقالتلي انتي بتتكسفي مني يا قمر؟ من مراتك
اليوم ده لما روحنا حسيت اني هيجان تاني, ومن غير ما اطلب لقيتها طالعه فوقيا ونازلة بوس في شفايفي وحلماتي ورقبتي وايديها علي خرم طيزي من تحت, فا حطيت صوابعي علي كسها, وإبتدينا نمارس بالطريقة دي اكننا ليزبيانز
تاني يوم لقيت ندي حطالي في الحمام مع هدومي برا وفستان قصير ! مفيش هدوم رجالي خالص!
ناديتها, المرة دي ردت عليا, ودخلت الحمام قالتلي مالك يا بيبي؟!
قولتلي ايه ده يا ندي فين هدومي؟!
قالتلي ومالها الهدوم دي يا قلبي انت بتتضايق من هدومي؟!
قولتلها يا ندي انا راجل البس هدوم رجالة وعندي هدومي البس هدومك ليه
قالتلي طب معلش إلبسهم عشان متبردش وانا هجري اجبلك لبسك
لبست هدومها, وحسيت إنه هيجت تاني ! مش فاهم ليه ! حسيت إني هيجت جدا ! ولما رجعت لقيتها هي ومعاها بدل الهدوم مكن إزالة الشعر, قولتلها ايه ده يا ندي فين هدومي؟!
قالتلي بيبي انا عايزة اطلب منك طلب ومتكسفنيش وراحت بيساني من بوقي وقايلالي شكلك قمر خالص في الهدوم دي يا مزتي
قبل ما ارد عليها راحت قايلة, انا نفسي اتخيلك وانت بنت, نفسي تسيبلي نفسك انهاردة بس,ممكن؟!
انا بصراحة كان عاجبني الموضوع, فا عملت نفسي موافق عشانها يعني وهزيت راسي
شالتلي شعر جسمي كله, وحطيتلي ميك أب وكريمات, عملتلي بايديكير ومونيكير, ولبستني قميص نوم أبيض ولمتلي شعري الطويل بتوكة بيضة, ولبستني اكسوريز بيضة, وراحت ضارباني علي طيزي وقالتلي إنت تعرف إن جسمك بنوتي خالص؟ طيزك مدورة يا بيبي
انا ضحكت ضحكة بكسوف, لقيتها بتقولي أطلع من الاوضة 10 دقايق وهناديك
لما نادتني لقيتها لابسة نفس اللبس بس إسود !
في أقل من دقيقة كنا انا وهي علي السرير, انا ببعبصها في كسها وهي بتعبصني في طيزي وشفايفنا علي شفايف بعض وعمالين نتأوه لحد ما جبناهم احنا الاتنين
من اليوم ده بقينا انا وهي إتنين ليزبيانز, لدرجة إني إبتديت أخد هرمونات أنوثة, وإبتدي يطلعلي صدر, وبقينا إصحاب
والحياة إختلفت تماما ! بقينا بنتفرج علي التيليفزيون مع بعض علي المسلسلات التركي ونعيط, بقينا بنحط مونيكير لبعض, ونختار لبس بعض "لإن لما صدري بدأ يكبر بقيت بلبس حريمي لما بننزل كتير وحدش بيحس إني راجل" بقينا بننزل نعمل شوبنج ونجيب فساتين وجزم, ونعلق علي الرجالة اللي بعضلات واحنا ماشيين, ونتعاكس مع بعض

بعد سنة بالظبط كنت وصلت لقراري
انا هعمل العملية, موافق أكون بكس :99:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـ
الجزء التاني
صحيت المرة دي في المستشفى, بس مكنتش مخضوض, لإنها مبقتش أول مرة
لقيت ندى قدامي مبتسمة, اول لما شافتني حضنتني, وباستني في شفايفي
وقالتلي حمد **** على السلامة يا قمر
وراحت باصة على صدري وضاحكة "ينفع صدرك يبقي أكبر من صدر مراتك كده؟! أقول للناس ايه"
وضحكنا إحنا الإتنين
قطع ضحكنا الدكتور إللي دخل وقال
حمد **** على السلامة يا انسة يارا
بصيتله بإستغراب, ندي قالت "ده إسمك الجديد يا يوسف, ودي أخرة مرة هقولك الإسم ده, إنت بقيت من إنهاردة يارا, انا نقيتهولك وإنت في العملية"
راح الدكتور قايل "بالنسبة لأنسة بقي يا يارا, دي عشان عملنالك غشاء بكارة"
وراح غامزلي وضاحكلي وخارج.
قربت مني ندي وقالت "يعني إنت دلوقتي لازم تتفتحي يا يارا, زي ما فتحتني زمان, فاكر؟"

يوم رجوعي البيت, قعدت في الاوضة لوحدي, قلعت كل هدومي, وبصيت على نفسي في المراية
فين تفاحة ادم؟
فين شعر جسمي؟!
مبقتش عارف نفسي
طيزي أكبر من طيز ندي, وصدري أكبر من صدرها
انا بقيت مرة, ومش مرة عادية, بقيت مزة !
لبست قميص نوم أزرق وخرجت لقيت ندي نايمة علي الكنبة, نمت جنبها وحطيت دراعها عليا, ونمت في حضنها

صحينا تاني يوم, ومعداش كتير قبل ما ندي تعيد الكلام إللي قالته في المستشفى بتاع إنها تفتحني, لكن أنا كنت حسيت إمبارح حاجة غريبة جدا لما شوفت جسمي في المراية
حسيت إني لازم أتفتح من راجل, وراجل فحل, يهريني نيك
صحيح أنا لسه بحب السكس مع ندي, لكن لما شوفت جسمي حسيت إن المرة إللي إتحولت ليها لازم يوم ما تتفتح يكون إللي فاتحها دكر ومش أي دكر
بس مكنتش عارف هقول لندي الموضوع دي إزاي!

بليل وانا وندي في السرير, فتحت الموضوع معايا تاني, روحت صارحتها بإحساسي
إتضايقت مني جدا, وقالتلي " إحنا متفقناش على الخيانة! أنا فاهمة إنك مريت بحاجات كتير وبقي ليك ميول جديدة لكن ده مش معناه إنك تتطبقها, انا لا نمت ما بنت ولا ولد في حياتي غيرك"
قولتلها بهدوء؟ انا ممنعتكيش.
سكتت وقالتلي بإستغراب "يعني إنت عايز علاقتنا تكون علاقة مفتوحة؟"
قولتلها بهزار عشان اخفف من حدة الموضوع, إذا كان إنتي وجوزك الإتنين هتكونوا مفتوحين جت على العلاقة؟!
راحت ضاحكة جامد ونامت فوقيا وباستني في شفايفي وقالتلي " إسمها مراتي مش جوزي, عموما انا موافقه"

سافرنا الغردقة, قررنا نعمل كده في مكان محدش فيه يكون عارفنا, ويكون مع حد هنشوفه مرة واحدة في حياتنا
بمجرد ما وصلنا للشط, كانت ندي لابسة بيكيني أحمر فتله, مبين كل جسمها ما عدا خرم طيزها وكسها وحلمات بزازها
ولابسة خلخال أحمر, ومونيكير أحمر, وشبشب إسود
وانا جنبها لابس مايو بمبي, نفس الشكل, وشبشب ومونيكير وخلخال بنفس اللون
وإحنا الإتنين قصيرين وفي نفس الطول, ولحمنا الأبيض طالع من المايو ومهيج كل الشباب علي البحر
من اول ما وصلنا وإحنا حاسين الشباب هتاكلنا بعنيها
مش قادرة أحكي كام شاب إتحرش بينا او عاكسنا او حاول يشقطنا
لحد ما لقينا إللي إحنا عايزينه

3 شباب زنوج, جايين من بعيد, جسمهم كله فحولة, فكرونا بالمصارعين أو بمغنيين الراب, كل جسمهم عضلات وتاتوهات, وإزبارهم باين ضخامتها من تحت المايو برغم إنهم لابسين مايوهات شورتات ! وطوال جدا وضخام جدا, ممكن انا وندي نكون نص طول كل واحد فيهم

ندي ضحكت وقالت "سيب الطلعة دي عليا"
قامت أكنها نزلة البحر وراحت موقعة الفوطة في طريقهم ووطت تجيبها, وخلت طيزها ناحيتهم
وفلقتين طيزها المدورة هيفرقعوا المايو الرفيع
إزبارهم من بعيد وهما جايين كانت واقفة
إستغربت لدقيقة, إن انا نفس الشخص إللي كان من سنة بيغير عليها جدا, إنهاردة هتناك انا وهي جنب بعض

وإحنا في طريقنا للشاليه مع الشباب
كان كل واحد فيهم حاضن واحدة فينا
والتالت ماشي ورانا بيضربنا على طيازنا بهزار
لحد ما وصلنا الشاليه
كل واحد فيهم مسك واحدة فينا بوس وتقفيش, قلعونا براهات المايوه ومسكوا في بزازنا وقعدوا يمصوا في حلماتنا وانا وندي بنتأوه من المتعة
نيمونا علي السرير وطلعوا فوقينا, ندي قالت " خد بالك يارا virgin براحة عليها"
قالها متقلقش, وقومني وطلع زبره الضخم !
زبره حسسني إني عمري ما كان عندي زبر, ولا حتي قبل العملية, زبري القديم كان يعتبر كس بالنسبة للزبر الضخم ده!!
حط زبره في بوقي وخلاني امص فيه وانا قاعدة علي ركبي في الأرض
وندي جنبي بتتناك وصوتها جايب أخر القرية اااااااااه اااااااااااااااه
والفحل إللي بينيكها زانقها تحتيه في السرير ونازل ترزيع في كسها
اول لما زبر الشاب إللي بمصله إتبل بما فيه الكفايه
خلاني نمت علي ضهري, وحطيت رجليا علي كتافه
وحط راس زبره علي خرم كسي
وبدأ يضغط لجوا
وانا بصوت اعلي حتي من صوت ندي !
وزبره الضخم ماليني من جوه
نزلت دم زي أي عزراء بتتفتح يوم الدخلة, لكن مكنتش حاسس بحاجه غير إني عايز الزبر ده كله يخش جوايا زي ندي حالا !
دخل زبره كله جوا وبدأ ينكني جنب ندي
إحنا الإتنين نازلين صويت, وبنتأوه ااااه اااااه ندي مش قاااااادره
وهي تردي بنفس التأوه ولا انا يا يااااااااره ااااه اااه دانا متنكتش قبل كده
فضلوا الإتنين زانقينا تحتيهم ونازلين رزع فينا, بينيكوا فينا أكنهم مشافوش نسوان قبل كده, وكل ما ابص علي ندي الاقيها وشها وجسمها محمر تحت الدكر إللي بيدقها
والدكر إللي بينيكني ماسك رجلي عمال يبوس فيها ويلحس في صوابعي وهو بينيكني
قعدونا الإتنين دوجي ستايل, قدام بعض, وركبونا, ونزلوا نيك في إكساسنا وإحنا وشنا في وش بعض
إبتدينا انا وندي نبوس بعض وإحنا بنصوت

كل ده والشاب التالت لسه منكش حد فينا
اللي بينيكني شاله مني ودخله فيا وانا نايم علي ضهري, وشالني وهو جوايا, وقعد ينططني علي زبره الكبير وهو شايلني في الهواء وواقف بيا, وانا عمالة أصوت واتشرمط وندي قدامي قاعدة دوجي ستايل والدكر بتاعها راكبها ونازل دق في كسها

جابوا لبنهم جوانا بعد نص ساعة كاملة نيك فينا
قعدت أنا وندي عريانين علي السرير جنب بعض, إكساسنا بتنقط لبن, وهما قاعدين حوالينا, وجسمي انا وهي وجلدنا الأبيض محمر من الترزيع
جيه التالت, فطلبنا منه إننا نمصله بدل ما ينيك حد فينا لإننا تعبنا
قعد علي السرير وقعدنا يمينه وشمال علي الأرض, وقعدنا نمصله, وإحنا بنبوس بعض وبنلحس ريق بعض من علي زبره الضخم


بعد 9 شهور, ندي جابت أول *** لينا
كان أسمر, مفرقش معانا في حاجة, ليه امهين مش ام واحدة D:
قالتلي إنت كده كده مش بتخلف كراجل ولا كست, وانا نفسي في *****, بلاش نجهضه, هيبقي إبننا
سميناه يوسف
وبقت حياتنا يا أما انا وندي نايمين مع بعض, يا إما بنتناك جنب بعض
لكن فضلنا متجوزين
ووواااوووو قصة مثيرة... ?
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى أسفل