متسلسلة خيانتي لجوزي ـ حتي الجزء السادس (1 مشاهد)

ا

ابيقور

عنتيل زائر
غير متصل
الجزء الأول

انا الدكتوره الهايجه دايما ومن شغلي باين اد ايه كنت مركزه في المذاكره بالرغم من هيجاني الكبير من صغري ...كنت بريح نفسي بمخدتي دايما وكنت بحلم بجوازي من دكر زبره كبير يريحني ويعوضني لكن وقعت في خول بيستخسر فيا جسمه ويحرمني...
انا جسمي ابيض رفيعه وطولي متوسط متوسطه الجمال لكن شهوه كسي لا يعلي عليها...
بعد سنين حرمان في المذاكره وراها إحباط من جوزي قررت اخونه ...اه كان قرار مش لحظه ضعف ..
من حقي استمتع وجسمي يشبع وهو بخيل في مشاعره ...
دخلت عالي الفيس بووك واتعرفت علي رجاله اشكال والوان وكنت بنام معاهم كتابه و صوت وأحيانا افتح كام اخرجهم علي بزازى ...لكن ده مشبعنيش...
لحد ماقابلت دكري وعشيقي 🥰 اللي ناكني وريحني وخلاني اعرف يعني ايه جنس ...
بعد معرفتي بيه علي الفيس شهور ..اتقابلنا في كافيه ...طول بعرض ..حيطه ...انا عصفوره جنبه ....خوفت منه بس كنت متعلقه بيه اوي ...حاولت اهرب منه واكسر العلاقه اكتر من مره بس كنت بتراجع واحن ليه تاني ....
وفي يوم كنت مسافره في القطر وراجل كان حيحان عاز يشقطني واديته رقمي وحكيت لحبيبي عشان يغيير عليا ....وفعلا شعللت غيرته لدرجه انه تاني يوم كان تحت بيتي واتصل بيا وكنت لوحدي وطلع وفتحتله باب الشقه بسرعه قبل ماالجيران يشوفوه ...
اول مالقيت نفسي معاه في شقه لوحدنا كسي ولع ناااار وبقيت مش علي بعضي ...هو كان جنتل وخدني بالراحه لحد ماقدرت امسك اعصابي وفجأه رزعني كف حسيت ان عنيا زغللت 😇...
قعدت اعيط واعتذرله وفجأه وسط الاعتذار وانا ببوس وشه ورقبته وأيده لقيت نفسي بحك بزازي فيه وبتحايل ٧ليه واعيط ...في الاول كنت بحايله يسامحني ...بس ب٦د شويه بقيت بترجاه ينيكني ....
لقيت مسك وشي وبيقولي عاوزه ايه ؟
لقيت نفسي ب شرمطه الدنيا بقوله عاوزاك
قالي يعني ايه ؟
قولتله عاوزاك معايا
قالي ماانا معاكي
قولتله لا عاوزاك جوايا
قالي يعني ايه
اتكسفت ...قام ماسك القميص اللي كنت لابساه وشقه نصين وبزازي خرجت منه وبقت اودام عنيه
ولقيته بيقولي عاوزه ايه
قولتله نيكني
خدني في بوسه شفايف كنت اول مره اتباس كده
وأيده بتلعب في حلمات بزازي
وبيقولي انيكك فين
لقيت نفسي بتلبون واقوله في كسي
قالي انيكك بايه ياشرموطه؟
قولتله هيكون بايه يعني،
قالي بايدي ولا بسياره ولا بايه
مسك زبره اللي واقف على اخره وقولتله بده
قالي اسمه ايه ؟
قولتله زبرك
رماني علي السرير ووقف يقلع هدومه
و قالي قولي بقه عاوزه مني ايه ؟

لقيت نفسي وانا بلعب بحلمات بزازي بايدي بقوله عاوزاك تنيكني بزبرك في كسي
يدوب بخلص الكلمه لقيته سحبني من رجلي لطرف السرير ويفتح وراكي علي اخرها وبيرشق زبره في كسيييي اااااااااااااااااااااه وبتاخد شفايفي في بوسه ويلعب لسانه بلساني ونازل ترزيع في كسي بزبره ااااااه اااااه ااااااىااه
بقوله بالراحه الجيران يسمعوا....
قالي يسمعوا ...خليهم يعرفوا ان في شرموطه بتتناك هنا وطلع زبره مره واحده من كسي ...حسيت بروحي بتطلع ...وفجأه رزعه مره واحده .... ااااااااااااااه ....قعد يرزع فيا قيمه ربع ساعه لحد مالقيته بيقولي هنطر..
قولتله انطر في كسي ...شبعه ...
دقيقتين وحسيت بانفجار لبنه السخن جوا كسي ...اااااااح
....ونام جنبي قيمه نص ساعه
ولقيته بيقولي قومي ياشرموطه ...هنكمل حسابنا ونيك 🥰😉


الجزء الثاني

نمنا شويه ولقيته بيصحيني وبيقولي يالا نقوم نكمل حسابنا ياقلبي
صحيت لقيت نفسي ملط تقريبا ...القميص بقه متقطع خالص وبحاول المه من علي بزازي لقيته بيقولي مكسوفه ولا ايه؟! وقام شددني لحضنه ومسك اللي باقي من القميص ورماه علي الارض وقالي ايه رائيك هتقعدي كده باقي اليوم ☺☺ بقولي عيب وبعمل نقسي مكسوفه لقيته شدني جامد وقرص علي دراعي بايده وقالي مفيش اعتراض يالبوه وزقني ناحيه الباب ... وصوته علي وهو بيقول اعملي ليا اكل عشان جعان ... قولتله امرك بس وطي صوتك عشان الجيران ...قالي كسم الجيران ..يالا يالبوه ..
خرجت للمطبخ وانا عريانه وبدأت اعمل الاكل بس دماغي كلها في الوضع ده ...انا مبسوطه اوي ومتكيفه كده ازا وهو بيعاملني كده !!!
وكل مايشخط فيا ويؤمرني جسمي كله بيترعش من الهيجان..
فجأه لقيته بحضني من ضهري وبيقولي هاه خلصتي ؟!
قولتله لسه شويه ...وجسمي بيطلع ناار علي ضهري وزبره وااااقف وراشق في طيزي وأيده مش سايبه حلمات برازي في حالها ..لقيته بيبوسني من رقبتي ونفسه بيولع فيا ...جسمي كله سخن ومبقتش علي بعضي ...قولتله سيبني اخلص الاكل بس قالي لااا هدي عليه وتعالي 😍
خدني علي الكنبه وقعد عليها وقعدني فاشخه رجليا علي وراكه ...وزبره بيلمس كسي من بره بس مش مدخله ..
ولقيته ماسك ايدي وبيقولي عملتي ايه امبارح ؟!!
لدقيقه مكنتش فاهمه هو يقصد ايه ؟!
ساب ايدي ورفع ايده ورزعني كف 😳
افتكرت ولقيت نفسي بقوله اسفه ...مسك ايدي تاني وقالي ردي يالبوه عملتي ايه ؟
قولتله اسفه مش هتتكر
قالي لا مهو الاكيد انها مش هتتكرر
بسألك عملتي ايه يالبوه وده اخر مره اسألك🤨
قولتله هو كان بيحاول يفتح كلام معايا وانا لقيت نفسي بتجاوب معاه وطلب رقمي واديته ليه
لقيته فجأه بيلوي ايدي لورا جامد ااااااااه ايدي اااااااه
وزبره بيخبط كسي من بره اااااااااه
قالي بيشقطك يالبوه وانتي زي اي مومس اتجاوبتي لا وكمان اديتيله رقمك ياشرموطه اااااااه كسك واكلك وبتسيحي اودام اي دكر .... كلامه مع وجع ايدي ووجع كسي مبقتش قادره ارد كل اللي طالع مني ااااااه ااااااه وجع وشهوه.. وهو كل مايلاقي صوتي يعلي يزود لويه ايدي ... وانا بعتذرله واتحايل عليه يسامحني.... فجأه ساب ايدي ومسك حلمات بزازي وهو بيقولي مالك يالبوه ؟ بتتوجعي ليه ؟! لفيت ايدي حوالين رقبته عشان اخفف شدته لبزازي وهو نازل فرك في الحلمات ومبقولش غير ااااه اممممممم ااااااه ...لقيته بيقولي مالك ؟ مولعه ليه كده ؟ هاه عاوزه ايه ّ ؟ لقيتني بقوله بمحن عاوزاك عاوزاك اوي ...دخله فيا عاوزه اتناك من زبرك .....ضحك جااامد وقالي اتعلمتي بسرعه يالبوه ...وانا بقوله اااااه تلميذه شاطره انا... فجأه شد حلمتي لبره جااامد وقرص عليهم وانا صوتت ااااااااه بالراحه.. لقيته بيقولي أركبي فوقه يابنت الشرموطه يالا ...
رفعت وسطي لفوق ونزلت فوق زبره اااااااااه راسه تخينه اوي حاولت مره واتنين .. راس زبره فاشخه كسي اااااااه ...قولتله ساعدني ااااااااه ضحك وساب حلمات بزازي ومسكني من طيزي وفجأه ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه اتفشخت ...اتقسمت نصين وصوتي وصل لآخر الشارع .....واترميت علي صدره وهو نازل نيك قيا يدخله ويخرجه فيا بقسوه وانا مع كل خبطه من زبره جوايا مش بقول غير ااااااااه...قعد ينيك فيا كده بتاع ١٠ دقايق وانا مبقتش قادره اخد نفسي وكسي ارتعش ونطر وهو مكمل لقيته قام وقف بيا وزبره جوايا ...وبيقولي مالك ياشرموطه؟ مش ده اللي انتي عاوزاه ؟ مش اديتيله رقمك عشان يكيفك؟ هاه؟ ويخبط فيا بكل عنف ... ااااااه كسي بالراحه اااااااه... بيقولي مالك بس ياشرموطه ... مش انت عاوزه تتناك؟ وتتكيفي ؟ هاه ايه رائيك ؟ بيقول كده وكل سؤال بخبطه من زبره جوه كسي ترقع في الرحم من جوه ااااااااه ....اه اه عاوزه اتناك واتكيف ....
حطني علي الكنبه بحيث ضهري نايم علي الكنبه ومسك رجليا بايده وفشخني علي الاخر ونزل بزبره جوه كسي رزع وترقيع اااااااااااه ااااااااه وهو بيقولي خدي ااااااااه ااااااااااه عاوزك تشبعي يالبوه ياشرموطه يابنت الاحبه ااااااةاةاه ااااااةاه وانا بصرخ ااااااه اااااااه وكسي بيترعش وينطر وهو نازل نيك فيا لحد ما ثبتني وحط ايده علي وراكي ونزل ترزيع سريع فيا بسرررعه اه اه اه اه اه اه اه وفجأه نطر فياا لبنه كتييير وسخن يحححححححح واترمي في حضني وبيقولي اتكيفتي ؟ ولا لسه ؟ اااااااااااااه قولتله لا اتكيفت وزياده كفااااايه ...بعد ماهدي خرج مني ولقيت لبن بينزل من كسي لوراكي للكنبه وانا بقول اااااااه يلهوي كل ده كان جوايا ؟ لقيته بيبص علي كسي وانا بحسس عليه واللبن خارج منه . شال ايدي من علي كسي وطبطب هو علي زنبوري وبيقولي كس حلو كس شرموطه ورزع كف علي كسي ىااااااه وفتحه بصابعين وقام تافف جوايا وقفل كسي ورزعه كف تاني وانا ااااااااااه اااااااااااه اححح
ولقيته نازل لعند وشي ومسك وشي بعنف وبيقولي انتي شرموطتي بتاعتي ياك تقربي لأي دكر تاني ..فاااهمه؟ لقيت نفسي بمسك ايده ابوسها واقوله حاضر خدني في حضنه وطبطب عليا وقالي معلش اتغاشمت عليكي عشان تتربي وتعرفي مين سيدك ودكرك وباسني من شفايفي وقالي قومي خلصي الاكل وتعتلي نكمل حسابنا ....


الجزء الثالث

حاولت اقوم من جنبه لقيت جسمي بيرتعش ورجليا مش شيلاني ههههههه قعد يضحك عليا وبيقولي شدي حيلك احنا لسه في الاول ورزعني كف علي طيزي ...كنت مبسوطه اوي😊🥰 ..اول مره اتكيف كده ...راجل بجد مكيفني وعارف يتعامل مع جسمي ومزاجي ... قومت أسندت علي الحيطه لحد ماوصلت المطبخ ولقيت الاكل استوي ...طفيت البوتجاز وقولت ادخل اخد شوور افك جسمي ....دخلت اخدت قميص بروب وفوطه من اوضتي وروحت علي الحمام ووقفت تحت المايه حاسه بمتعه ودلع رهيب😍..حاسه اني ست جميله ومرغوبه 😊🥰...وقعدت افرك جسمي بكل انواع الصابون والمعطرات اللي عندي وبحسس بايدي علي بزازى وطيزي وافتكر كل لمسه منه وفي وسط سرحاني فوقت علي صوته وببص لقيته واقف غلي الباب بيتفرج عليا وانا ملط🤩 وجسمي عليه صابون وحلماتي واقفه من فركي لبزازي...وشي ولع نار ولقيته بيقولي بتعملي ايه ياشرموطتي ؟ لقيت نفسي بتهته واقول باااااخد شووور بس .... دخل جنبي ومسك الليفه وقالي محتاجه مساعده ؟ سكت واديته ضهري فرك ضهري وأيده بتحسس علي دراعي ولسانه بيلمس ورا ودني وقاعد يبوس فيا وكل شويه يقولي انتي حلوه 😊ايه الجسم الفاجر ده🥰 ؟ جسمي ساب وسندت نفسي عليه وهو لف ايده علي وسطي والايد التاني بيدلكني بالليفه وبدأ يدخل صباعه في سوتي🥰 اااااااااه ورمي الليفه وبدأ يحسس علي بزازي بايده ويلعب بصوابعه في الحلمات والصابون بيزحلق بينهم🥰 وانا بدأت اسيح وغمضت عنيا وبزووم اممممممم امممممممم وهو بيقولي جسمك ده بتاعي انا محدش يلمسه غيري وانا بموووت امممممم لقيته مسك الحلمات وقرص عليهم جااااااامد ااااااااااه اااااااه لقيته بيقولي ردي ؟ قولتله بتاعك بتاعك محدش هيقرب لجسمي غيرك اااااااه ....فك صوابعه وقعد يدلك حلماتي ويبوس رقبتي قالي بقولك ايه تيجي نجرب الصابون 😉...مفهمتش وقولتله يعني ايه ؟ ضحك بصوت عالي هههههههههه وفجأه لقيته بيتني جسمي لاودام بسرعه وفشخ طيزي ورزع زبره في كسي اااااااااااااااااااااه صوتت بعلو صوتي وكنت هقع سندت علي طرف البانيو وهو نازل ترزيييييع بزبره والصابون مسهل الدخول والخروج جوه كسي وعامل صوت عالي اوي وبيوضه بتضرب في زنبوري اااااه اااااااااه كان صوت النيك حلو اوي مع صوت المايه 😉وكنت لسه هجيب لقيته خرج زبره من كسي وحط ايده علي كسي وضغط جااامد وقالي يااااااااك وهو بيشخط فيا ....اترعبت لقيته بيقولي عاوزين نتحكم في شهوه الكس ده بقه مفهوم؟ قلتله حاضر وانا مرعوبه .... خدني في حضنه وطبطب عليا واحنا تحت المايه ويبوس فيا حضنته جامد بحب وعشق ومسكت ايده وبوستها 🥰...خرجنا من تحت المايه ومسكت الفوطه ولسه هنشف خدها مني وبدأ ينشف جسمي كله بس بضمير 😆هههههههه مسابش في جسمي حته الا ونشفها وباسها😍 ولسه همسك القميص لقيته بيقولي تؤتؤ ممنوع ...انا قولت انتي النهارده مللللط🤩 مفهوم ؟ لقيت نفسي بقوله امرك ... مسك وشي بايده وقالي شطوره .. غمزلي وهو بيقول شرموطه شاطره😉 ههههههه...
جريت من اودامه للمطبخ وقولتله يالا ناكل انا هموت من الجوع ...قالي متقلقيش هشبعك😉 ...قلبي كان بيرقص🤩 اخيرا لقيت دكري ...
حطيت الاكل علي ترابيزه اودامه وقعدت جنبه وبدأنا ناكل وأيده نازله لعب في جسمي بزازي سوتي زنبوي خلصنا اكل ودخلنا علي السرير ونمنا في حضن بعض 🥰🥰🥰


الجزء الرابع

نمنا اكتر من ساعتين وصحيت وانا في حضنه وريحته مجنناني قعدت ابص له بحب وعشق 🥰اول مره احب راجل بجد وبدأت ابوس وشه وشفايفه بالراحه ونزلت علي رقبته وصدره .....نفسه علي وعرفت انه صاحي بس سيبني براحتي .... قعدت ابوس في جسمه العريان لحد ماوصلت لزبره اللي كان واقف ومشدود ويوصل للسقف😍 ..... قعدت الحس العروق بالرااااحه من تحت لفوق واوصل للراس الف لساني حواليها والحسها زي الايس كريم 😛😋وانزل تاني اجيب الزبر من تحت لفوق ...حسيت بايده بتلعب في حلمات بزازي وصوته بيقولي شرموطتي بتلعب في ايه🙃 ؟ رديت باني اخدت راس زبره في بقي ومصمصتها ممممممم مممممممم .😋... لقيته بيتقام من نومته وبقه نايم قاعد علي السرير وساند ضهره علي ضهر السرير وبيبصلي😍 ...... وبيقولي مش تستأذني ؟ مسكت زبره بايدي وقولتله سيبني امصه☺😘 .... سكت لحظه وقالي المره دي بس ...بهد كده تستأذني ...فاهمه ؟! قولتله امرك 😌ونزلت بسرعه علي زبره فاتحه بقي علي الاخر ودخلت الراس بحته منه جوه بقي ...خايفه يرجع في كلامه ....ونزلت مص ورضاعه زبره ورفعت عيني لعينه لقيته بيشرب سيجاره ويتفرج عليا ومبسوط😍🤩 ولقيته بيغمزلي😉 ...عاجبك يا لبوه ....قولتله اوووووي🥰 ....هو اللي بيكيفني ويشبع كسي الجعان المحروم ... سابني كده عشر دقايق وزبره قاعد يشد وعروقه تتنفخ لحد مالقيته بيشدني من شعري وبيقولي كفايه ....قومي اقعدي عليه ودخليه في كسك ياشرموطه ....قولتله مش بيدخل كسي ضيق ...شد شعري جامد وقالي كان ضيق ... انا وسعته ياكس امك...وفعلا قومت قعدت فوق زبره وبدخل راسه بقوه ولقيتها دخلت واتزحلقت جوايا اااااااااه وقام هو مثبتني من كتفي وزاقق الباقي احاااااااااااااااااااا ااااااااااااةااةاخ كسييي اتفشخ اتمسك نصين اااااااااااه ثبتني دقيقه كده وانا بزوووم مممممممممممم مممممممممم ولقيته بيقولي هاه هديتي ؟ يدوب بشاور براسي واقول اه لقيت نفسي بتهز زي ازازه الكولا ونازل ترزيع بزبره جوايا وانا اه اه اه اه اه اه بالراحه ااااااااااااه رزعني كف وقالي اخرسي ااااااااااه
اللبوه اللي زيك تتناك وبس هاااه؟ رديت وقولتله اتناك وبس ....قالي شاطره يامنيوكه....اللي زيك تفتح كسها للزبر اللي يكيفها ويعدل مزاجها فاهمه ؟ قولتله اه افتح كسي للزبر اللي يكيفني ويريحني قام راقع زبره لآخر كسي ااااااااااااااه يلهوي بالراحه اااااااااه قالي كسك ده خدام زبري انا وبس فاهمه يالبوه ؟ قولتله اه اه فاهمه بالراحه اه اه حرام اااااااااه نار في كسي مولللللع .... قام ساحبه مره واحده ااااااااااه وزاققني علي السرير حسيت بروحي بتنسحب مني ....لقيته قعد علي ركبته وبيقولي وضع الكلبه ياكلبه قومي ....قومت بسرعه ووقفت علي ايدي ورجلي زي الكلبه وطيزي اودامه رزعني كام كف علي طيزي وصابعه بتحسس علي زنبوري وفاتحه طيزي رايح جاي وهو بيشألني الكلبه عاوزه ايه ؟ لسه برد وبقولك عاوزه اتناك ....رزعني علي طيزي كف بعنف اااااااااااه اترميت علي السرير ولقيته بيصرخ الكلبه بتتكلم ؟ قولتله لااااا وبعيط قالي امال؟ قولتله بتهوهو قالي شاطره ....يالا ياكلبه .... قومت وقفت زي الكلبه تاني وانا بحسس علي طيزي وبعيط لقيته شال ايدي ويبوس مكان الخبطه وبيلحسها وانا الوجع قلب متعه مع لمسه لسانه علي جلد طيزي .... وداعب زنبوري بصباع ايده وقالي الكلبه عاوزه ايه ...قولتله هوهو هوهو هو بس بلبونه وشرمطه لقيته بيضحك جامد ههههههههههه وبيقولي شاطره ورزع زبره جوه كسي اااااااااه ااااااااه اااااااااااه وسطي حضني من ضهري وأيده بتلعب في بزازي المدلدله وقاعد يشتمني في وداني جسم فاجر لمره فاجره لبوه صغيره كسها هايج لو متكيفتش هتفجر وتفتح كسها لاي زبر في الشارع وانا مع كلامه ولعبه في بزازي وزبره اللي داخل خارج في كسي مفيش عندي الا اااااااه ااااااه اااااه اااااااااه قعد ينيك فيا اكتر من نص ساعه وانا جيبت ٤ مرات ومش فادره خلاااااااص وبقيت اتحايل عليه خلاص مش قادره كفايه بقه ارحمني .... بعد شويه سحب زبره من كسي وقالي انزلي علي الارض واقعدي علي ركبك قومت جري ونفذت أمره.... لقيته بيرفع وشي لفوق ويلعب بزبره علي خدودي وبعدين بقه يرزعني كف علي الخد ويطبطب عليه بزبره وبعدين كف علي الخد التاني وبعدين يطبطب عليه بزبره لحد مااستويت وقعد يلعب بزبره جامد بايده وقالي هنطر علي وشك يالبوه ... قولتله امرك....وفعلا نطر علي وشي وغرق وشي وبزازي بلبنه وقعد يمسح اخر نقطه في شفايفي وقالي نضفي زبري يابنت الاحبه من وساخت كسك كأني جعانه بى زبره في بقي وقعدت امصمص فيه لحد ماسحبه مني وفرد جسمه علي السرير وساند ضهري ويتفرج عليا وقعد يشرب سيجاره وانا بصاله وساكته خوف منه ومتكيفه ومبسوطه اوي ...عزم عليا ب سيجاره اخدتها منه وسندت علي الدولاب وشربنا السيجاره مع بعض...منتهي المتعه والمزاج 🥰😍.... قالي شكلك حلوه اوي شرموطه متناكه ومتوسخه بلبن دكرها 😍🥰....وانا بسمع الكلام ده حسيت اني احلي ست في الدنيا😊...ارتحنا وهدينا قومت قولت اخد شوور وانا بعدي اودام المراية وقفت اتفرج علية وعلي جسمي المتهان😍...امتي اتحولت من دكتوره محترمه لشرموطه جسمها متغطي بلبن راجل غريب😊🥰 .... وسرحت ولقيت نفسي بحسس علي خدودي وبزازي وطيزي اللي اتهرت من الأقلام وبقي لونها أحمر.🥰😍..هو جه وحضني من ضهري وبقينا باصين لبعض في المرايه😍🤩 ...قالي بتفكري في ايه ؟ سكت وقولتله انا بحبك باسني من كتفي وقالي وانا بعشقك يالبوتي .... قولتله ازاي انا اتحولت كده ؟ قالي انتي دكتوره مع مل الناس ومعايا انا بقيتي شرموطه الدكاتره ...فاهمه ؟ وأيده بتلعب في جسمي وكسي ٨اج تاني قالي مالك ؟ قولتله كسي الوسخ هاج ...قالي وعلاجه عندي ورفع رجليا علي التسريحه وتفاجأت بزبره وااااقف يلهوي هو لحق يرتاح ويقف كان رده عليا انه رزعه جوه كسي اااااااااه ااااااااااااه ولأول مره اشوف كسي وهو بيتناك وزبره داخل خارج فاشخه احاااااااااااا لقيت نفسي بقوله افشخه كمان كمااان اااااااااه ااااااااااه وهو منظري باللبن وكسي المفروض هيجه وخلاه ينيكني بعنف اكتر ااااااه اااااااه ويقوليهاه يامنيوكه مين الشرموطه اقوله انا مين اللبوه اقوله انا يقولي مين مكيفك اقوله زبر حبيبي اااااااااه لحد ماارتعشت وكسي جاب😊 سندت علي دكري بضهري اخد نفسي🥰 وهو سحب زبره من كسي بس لسه واقف ...بصيتله وبقوله ليه ؟ لقيته بيضحك ويقولي لاااااا مش هيجيب بسهوله تاني ....ليلتك طويله ياشرموطه 😉....يالا بينا علي الحمام ننضف وساختك ونجهزك للنيكه الجايه😍 ....مشيت اودامه بهز ببزازي وطيازي ..... زي اي مره شرموطه عارف ان في ضهرها دكر نيااااك😊🥰


الجزء الخامس

سامحوني علي التأخير😘😘😘😘

وصلنا اننا رايحين الحمام عشان انضف جسمي واجهز للنيكه الجايه ودكري كان معايا بيلعب في جسمي علي هواه وعلي مزاجه ما انا لبوته وشرموطته وخدامه زوبره
كان بيدعك في كسي ويعضعض حلماتي ويبعبصني في طيزي وانا مش بعمل غير اني اتوجع بشرمطه لحد ماجستير ساب وكسي رعش
سندني في حضنه لحد مافوقت وخدني علي اوضه النوم نيمني في حضنه
نمنا كتير اوي كنا محتاجين ننام
صحيت علي رضاعته في بزازي وأيده بتلعب في سوتي
بفتح عيني لقيته قايم فوقي وبينهش فيا زي الوحش الجعان واول ماشافني صاحيه زود عنف وخد راحته وقالي اخيرة يابنت الاحبه صحيتي !!!
لسه هقوله انت صاحي من امتي ؟ لقيته قام لحد وشي وغرس زوبره في بقي وونتش شعري وزعق فيا مصي ياشرموطه زوبر دكرك
قعدت امص وهو بيرشقه لحد زوري كأنه بيخنقني ولما احس اني خلاص هتخنق يشيله من بقي ويرزعني كف علي وشي
حسيت بألم ووجع وذل بس حسيت ب متعه غريبه
متعه اني مش متحكمه في حسمي
اني مسلوبه الاراده حتي علي لحمي !!!!
ولقيته بينزل لحد وداني ويهمس انتي بتاعتي جاريتي المومس بتاعتي وخدني في بوسه طويله
وقف علي الارض وفاشخ رجليه وزوبره واقف زي الحديده وانا نايمه علي السرير
فجأه زعق وقالي تعال علي الطرف وافشخي وراكك عشان انيكك يالبوه
زوبر سبدك عاوز يوصل لآخر كسك
في ثانيه نفذت أمره وفشخت وركي بايدي وطبطبت علي كسي وقولتله كس كلمتك جاهز ياسيدي
مستنلش اخلص كلامي ورزع زوبره في كسي
حسيت زوبره اكبر وناشف اوي اوي
هو يرجع وانا اوحوح ولا اجدعها شرموطه احححح احححححح اااااااه بالراحه ااااااه يلهوي كسي اتهري
لقيته بيشيلني من طيزي وزبره جوه كسي
وبيقولي واخذلك حبايه مستورده وبيغمزلي وبيقولي هتتشرمطي
كسك هيحتاج يتخيط
ونازل ترقيع فيا وانا نفسي هيروح
قعد علي طرف السرير وخدني في حضنه وهداني
وقالي قومي
خرجي زوبري من كسك لو تقدري
قولتله مقدرش
اموت ولا اخرجه
خدني في وبوسه طويله وقعد يلعب في حلماتي
وانا بدأت اتنطط علي زوبره وانا ماسكه كتفه وبزازي طالعه نازله ىودام وشه والحلمات بتلمس شفايفه وخلاص مش قاده كسي هيروح
لقيته بيقولي ارعشي وانطري عسلك يالبوه
ودقيقه وكسي نطر وهو كمان نطر معايا لبن كتييير واللبن والعسل نزل من كسي لاوراكه للارض
بعد ما هدينا
قومني وخلاه هو قاعد وفاشخ رجليه وبين رجليه علي الارض اللبن بالعسل
شاورلي بعنيه عليهم في الارض
وقالي الحسي ياكلبه نجاسة
وقفت اترددت ثانيه ومن غير مااحس لقتني نازله الحسهم
طعمهم حلو ولازم
قعدت انضف الارض بلساني وهو بيقولي عاجبك
رفعة راسي لقيته بيتفرج عليا
اتمرقعت ورقصت حواجبي وبكل شرمطه قولتله اه عاجبني اوي
ده احلي حاجه دوقتها في حياتي
وبحروف مقطعه قولتله ن ج ا س ت ي نجاتي
لقيته قام نتش شعري وقالي شرموطه لبوه احبه فاجره
وبقه يمسح البلاط بوشي
وانا مبسوطه اوي وسابني علي الارض
وداس علي راسي برجله وانا مستمتعه
لقيته بيؤمرني بوسي رجلي ياشرموطه
ياممسحه رجلي يا مومس كسي
وفعلا مسكت رجله قعدت ابوسه والحسها بكل حب وشوق
فجأه جرس الباب رن !!!
اترعبت
هو ضحك بعلو حسه 😆
وقالي متقلقيش يالبوه ده دليفري
طلبتلك جمبري عشان ترمي كسك 🥰😍

الجزء السادس

جرس الباب رن فجأه واترعبت
بس هو ضحك وقالي انه الديلفري
خدت نفسي وقومت البس روب تقيل لقيته بيشده من ايدي وبيقولي لاااا
البسي ايسدال
الايسدال كان خفيف وواسع وعلي العري
ملامح جسمي باينه وبزازي بتترج فيه وحلماتي واقفه
بصيتله وبصيت لبزازي
قالي بزعيق يالا
خرجت وروحت افتح الباب لقيته في ضهري
وبيديلي فلوس أحاسب
وقبل ماافتح الباب
لقيت ايده تحت الايسدال وبيبعبصني
احاااااا
لا لا مينفعش
قالي اخرسي يالبوه
افتح الباب الراجل هيمشي
فتحت الباب فتحه صغيره وانا بوطي لاودام
رشق صباعي في كسي اححححح
مبقتش مستحمله وبحاسب الراجل وبحاول اتداري
بس الراجل عنيه رايقه في بزازي اللي ببتترج
وعيني راحت علي زوبره لقيته بيقف
خدت الأكياس واستنيت الباقي لقيت الظليفري مركز في وشي
وبيقولي انا في الخدمه اي وقت تجوعي انى تحت الطلب
ولقيته بيقرص علي زبره ببجاحه
قفلت الباب بسرعه وانا مرعوبه
لقيت دكري بيزنقي علي الحيطه وبيقولي مالك يالبوتي
قولتله مسمعتش هو قال ايه
بصلي وفجأه ضحك جاامد
بقوله مالك؟
قالي مره خارجه بايسدال علي العري وشكله هايج ولبن علي وشها
عاوزاه يقول ايه ههههههههه
مره متناكه وبتجوع للزوبر
ياهوي وشي بقه نار
لقيته بيزعق ماتقلعي الزفت ده
عاوز العب بلحمك النجس
ولا تحبي يتقطع
في ثانيه قلعته وقولتله لاااااا
لقيته بيضحك
وقالي يالا استحمي وهاتي الاكل في صينيه
قولتله حاضر
ولسه هنشي لقيته بيقولي مللللط ياشرموطه
فاهمه
عمزتله وقولتله امرك
قالي متنشفيش
عاوز اللحم ده طري
قولتله امرك ومشيت اهز في جسمي اودامه 🥰😍
استحملت ودلكت جسمي كويس
وخرجت بالميه علي جسمي وفردت الاكل في الصينيه وروحت حطيت الاكل اودامه
وموطيه بالصينية عشان احطها علي الترابيزه قالي اثبتي وارفعي راسك
عملت كده لقيته بيصورني
وبيقولي اتكلمي عاوز اسمع صوتك
بقوله فيديو ؟
رده كان شخره
قالي لا يكون الشرموطه عندها اعتراض ؟
قولتله لا لا
تحت امرك
ورفعة راسي للكاميرا وقولتله شرموطةك جابت الاكل يادكري
وانا بهز بزازي وبستعرض حجمهم وحلماتهم الواقفه
قالي الاكل ايه بالظبط ؟
حطيت الصينيه علي الترابيزه وشاورت عليه وقولتله الاكل ده لبطنك
وشاورت علي جسمي وسحت علي بزازي لبطني لكسي وانا بقول والاكل ده لزوبرك ياسيدي
قالي شرموطه شاطره
يالا علي الارض وربعي وافسخيلي كسك
عاوز اتفرج عليه وهو مفشوخ ومفتوح
قولتلك امرك
وربعت علي الارض وكسي بقه واضح
وهو ليصور فيافي جسمي
قالي ارجعي بضهرك علي الارض يالبوه
عاوز اتفرج ٧لي البضاعه كويس
عملت ده وبقت بزازي واقفه للسقف
وهو بيلف حواليا وبيصورني
ودقيقتين بقه يلعب بصوابعه علي جسمي ويشد حلمات بزازاي ااااااه ااااااه ةححححححح
ونزل علي سوتي
ودخل صوباعه فيها
وبعدين نزل علي كسي وفتح شفايفه
وشد زنبوري
اااااااه ااااااااه
قالي مالك ياشرمط؟
قولتله مولعه
نار
شخر زوالي مبتشبعيش نيك انتت
قولتله عمري مااشبع من زبرك
قالي هنيكك بس مش بزوبري
قلتله امال ؟
قالي هتشوفي
وقعد الكرسي وقالي غمضي
غمضت حسيت بضغط علي كسي من فوق بس د مش زوبره ولا ايده
دقيقه وعرفت ان دي رجله
وبدأ يضغط بالراحه وبعدين جامد ويدك برجله علي زنبوري
كأنه بيفرشني برجله
وقالي بفرشك يالبوه
قولتله انى مفشوخه ومولعه نار
قالي عاوزه ايه ؟
بعلو صوتي قولتله اتناااااك
ضحك بصوت عالي
وفجأه حسيت اني اتفشخت وكسي بيتناك
ببص لقيته بينيكني بصوباع رجله الكبير
احاااااا
قالي شرموطه وسخه زبك متنولش شرف انها تتناك من زوبري
كفايه عليه صوابع رجلي
اح اح اح
اااااااااااااااااه
قعد يرزع في كسي قيمه ١٠ دقايق
لحد مانطرت وروحت جامد وبقيت بوحوح اااااااه اااامممممم اممممممم
خرج صوباعه من كسي وقالي تعالي نضفي رجلي ياشيخه
يدوب ٨لص الكلمه كنت بلحس في صوباعه وباخد كل شهوتي من عليه وهو بيلعب في شعري وبيقولي كلبه وسخه
وقعد ياكل وانا تحت رجله بلحس رجليه بلساني وبدأ ياكلني زي ةي كلبه تحت رجل سيدها ومالكها 🥰😍
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى أسفل