متسلسلة المغتصبون وانا ـ حتي الجزء الخامس (1 مشاهد)

ا

ابيقور

عنتيل زائر
غير متصل
الشخصيات في القصص مني 23سنه زوجتي
شيماء اختي 16سنه
رحاب وهاجر اصحاب مني 23سنه
زوجه اخي مريم 29سنه
وشخصيات جديده هتظهر في القصه


الجزء الاول


انا اسمي مودي 28. سنه من قريه ريفيه من محافظه الشرقيه بدايه القصه خطيبتي كانت ملتزمه جدا هي في كليه تمريض وكان متبقي سنه علي تخرجها وانا خطبتها في اخر سنه وفضلنا سنتين مخطوبين يعني كانت هي خلصت وابتدت شغل وكتبنا الكتاب وحصل الي غير حياتي كلها قبل الفرح باسبوع الحكايه علي لسان مني وهي كانت مني راجعه من شفت شغلها الساعه 1 صباحا وذهب الي موقف تكاتك علشان تروح. ولما ركبت التكتوك كانت مجهده من تعب اليوم والنوم بيغلها
ولكنها ركبت مع شياطين شابين 30سنه صحاب كانوا في التكتوك راكبين جمب قدام وهي قاعده ورا وفي الطريق الي بيتها الي قلب الاراضي وقف التكتوك واحد نزل وراح والتكتوك والتاني فضل موجود وشويه ولقيت ...........


الجزء الثانى

الشخص الي نزل من التكتوك قاله العجله فيها مشكله استني وقام جاي داخل علي مني من ورا وهو موجه مطوه عليها وقالي انزلي يابنت الكلب تعالي ولسه مني هتصوت لقيت الشاب التاني نزل ومسكها من البلوزه بتاعتها وقالها لو صوتي هتموتي هنا ولا حد هيسمعك ومني خايفه ومش مستوعبه الي بيحصل دا وبقالها كام سنه بتمشي من الطريق دا وعمر ماحصل معاها حاجه وهي عماله بتفكر تعمل ايه او تهرب فضلت تعيط وتتوسل ليهم انهم يسبوها وياخدوا تليفونها وفلوس ولكن الشابين مجهولين الهوويه كان شرب الحشيش عامي عيونهم. عن ملاك برئ عايزن ينهشوا لحمهاالصغير وصف جسم مني زوجتي الان عود فرنساوي وزن 60كيلو بزازها بحجم البرتقاله لون حلمتها وردي طيز مدوره صغيره كس منفوخ بشفايف مضمومه فضلت مني تعافر وتضرب وتحاول الصراخ دون استلام لهم ولكن لا يتغير شي وعلي لسان مني قالت شدوني جوا الارض وقام واحد منهم شغل كشاف وعلقه في شجره والتاني وقعني علي الارض. واحد مسك رجلي والتاني مسك ايدي وابتدا الي الي ماسك رجلي يقلعني الجيبه وانا اخبط برجلي والتاني الي ماسك ايدي يقلعني ال. ويمسك صدري بايدي وانا لحد اخر نفس بخبط فيهم اصعب عليهم حتي مافيش قلعوني الجيبه وال وقميص البلوزه والبضي وفضلت بالكلوت والسنتاينه وقام الي ماسك رجلي قالع هدوم وفي الوقت كان تفكيري وخوفي من الي بيحصل نساني اني عروسه واني بعد سبع ايام هكون زوجه وفضلت اقولهم حرام عليكوا انا بنت فرحي بعد اسبوع سبوني ابوس ايداكم المهم الي ماسك ايدي قالوا ياسامي خلينا ننيك طيزها بس قام الي ماسك رجلها قالوا اسكت ياخيري واديني عرفت اسماىهم خيري وسامي دا شكلها شرموطه راجعه الساعه 1 بالليل قولتلهم انا ممرضه وبرجع كل يوم في الوقت دا قام سامي رد عليها وقالها واحنا داكتره وهنكشف عليكي وفضلوا يضحكوا واحد منهم طلع سيجاره. تخينه وفضل يشرب فيه ويقول يخربيت جسمك يابخته جوزه بس يلا احنا هندوق ونديكي له جاهزه وفضلو ا يضحكوا.....


صور مني

H8ASGff.md.jpg H8AS1iG.md.jpg H8AS0Vs.md.jpg H8ASlxn.jpg




الجزء الثالث



وبعد فضلوا يضحكوا عليها خيري وسامي قام سامي قلع هدومه وهما بيشربوا سيجاره الحشيش عقولهم تاهت وبقوا مش شايفين غير كس وطيز هيفشخوه مش فارق معاهم اذا كانوا هي بنت ولا وعياطها وانا عروسه فرحها بعد بعد اسبوع وقام جاي خيري قلع هدومه هو كمان وقلعها السنتيانه ونزل يلحس ويعض في بزازها وهي تصراخها قالها صرخي اكتر ولا حد هيسمعها واحنا راكنبن التكتوك بعيد ولا حد هيشوفك وفضل خيري يدعك في بزازها وقام سامي قلعها الكلوت وقالها يخربيت كسك ايه الحلاوه دي دا انتي عامله ليزر لجوزك ومجهزه نفسك يابختنا. كسك ناعم وابيض ومنفوخ دا احنا هنحبلك الليله ونزل سامي يلجس كسها وهي تعيط وتقول حرام عليكوا سبوني وهما كلاب سعرانه عقلها مغيب بالمخدارت وعلي وصف مني اني شكلهم كانهم متسولين بشرتهم مائله للقمحي الغامق واني ازبارهم كانت غليظه وقام زوبره حاول يحطه في بؤها وقام خيري مسك زوبره وحطه علي شفايف كسها وفضلت يدعك جامد علشان يهيجها ومني الملتزمه الي فضلت تحافظ علي غشاء بكارتها طول 23سنه هيتاخد شرفها علي يد اتنين متسولين ولكن مني ماتعرفش انها تكون سبب اني جوزها يتكون متحرر عليها وانه يكون عايز يشوف كل يوم علي زوبر شكل يفشخ كسها وينزل لبنه فيه وفضلت بين نفسها وتقول انا الي فضلت محافظه علي نفسي مع خطيبي الي بقي جوزي وماخلتوش لمسني كل دا هيروح دلوقتي وفي عز تفكير مني كان. هياج خيري وسامي بجسم مني شديد واني ازبارهم اذدات صلابه وفي عز تفكير مني في موقف وهي عندها 10سنين وهي عند عمها رشدي البقال الي خلالها تدخل المخزن تجيب الزيت ودخل وراها وكانت ايده فيها واسخه ومسك فستانها واتوسخ من ايده وقالها دا كدا امك هتضربك وخوفها وقام قعدها وجاب قماشه وكلوتها ظهر قدامه وخلالها ترفع الفستان علشان ينظفه وفي الوقت دا مني ماحستش بمكر. عمها رشدي الي خلها تقلع الفستان ينظف وفي الوقت كان عمها رشدي قلع اللباس من تحت الجلابيه وفي الوقت دا كان في وقت الظهيره والجو حر والشراء كان منعدم وفضل عمها رشدي يدعك في جسمها الصغير وكسها الصغير لحد ماطلع زوبره وهي خايفه ولكن فهمها انه بيطلع صابون ابيض من جسمه علشان يغسل الفستان ولازم يعمل كدا علشان يطلع وفضل يدعكه في شفايف كسها جامد لحد مانزلهم وبعدين نظف الفستان وخلالها تلبس وفي ظل تفكيرها في الموقف القديم كان خيري ثبت زوبره علي فتحه كسها وادخلوا بقوه في اعماق كسها وطلعت صرخه من مني قويه من وجع دخول زوبره بالكامل الغليظ داخل كسها ........



الجزء الرابع



وبعد ما سامي دخل زوبره بداخل كس مني مره واحده فضل سامي مثبت زوبره. جواها ومن قوة ادخال زوبر اغمي عليا ولكن دماغ الحشيش كان مسيطره عليهم ومش مركزين مع الكائن الي بيتفشخ ودم مني علي زوبر سامي وهو شغال فشخ في كسها دخول وخروج وقام خيري شليل مني ومنيم سامي علي ضهره ومقعده علي زوبره وبقت طيز مني قصاد خيري نزل عليها يلحس خرمها وفضل يتف علي فتحتها ويدخل صباعه طيزها لسه بكر ووفضل يدخل صباعه وقام جاي ماسك راس زوبره وفضل مثبتها علي فتحه طيزها ويحاول يدخلها ولكن فتحه طيزها ضيقه
وبعد محاولات دخلت راس زوبره ومع وجع زوبره جواها فاقت مني ولقت الاتنين راكبين واحد بيرزع من تحت والتاني من فوق واستمرت المعركه ساعه مع التبديل لحد ماسامي وخيري نزلواجواها ومع ضعف جسم مني الصغير قصاد ذئبين بشريين اغتصبوها وفشخوهاومن كسها وطيزها وكل حته في جسمها وسابوها مرميه علي الارض اللبن نازل من حته منها وطبعا مع كل الي حصل معاها وفقدان ددمم بكارتها تاهت مني وغفلت وبعد مامشي صحاب التكتوك سامي وخيري
ومني وحيده في قلب الارض وسط الظلام ولم ينير لها الكشاف الي اتساب من خيري وسامي علي الشجره وطبعا جوزها مااتصلش عليها ولاحد من اهلها علشان هي ممرضه واوقات بتتاخر لحد الصبح وفي الوقت دا من حظ مني الزفت عدي غفير مزرعه وشاف نور راح لمكان النور شاف مني الملاك البرئ




الجزء الخامس


وقفنا عند غفير المزرعه لما شاف نور راح لمكان النور واتصدم الغفير لما. لقي بنوته مرميه علي الارض جسمها كلو. واضح قدامه كسها وبزازها وشايف لبن نازل منها. الراجل الغفير فضل يفكر ومحتار والبنت شكلها زي مايكون مغمي عليها من كتر النيك والدليل علي كدا اني في ددمم علي كسها يعني لسه مفتوحه كانت بنت بنوت المهم الغفير هاج وزوبره الي بقاله زمن مانكش ولا شاف كس
وقام جاي رافع جلابيته ومطلع زوبره الي كان عامل زي زوبر الحمار

HSeqfBS.jpg
وقام حطه علي شفايف كس مني ومع وجود لبن سامي وخيري سهلت دخول راسه وطبعا الغفير كانت خبرته قليله في النيك صعيدي وبعد ماراس زوبره اتزحلقت جوه كسها من كتر اللبن نام عليها بكل قوته ورزعها زوبر يشبه حمار لقي حماره ونط عليها في الشارع وادخله بكامل والاحساس في اللحظه دي اني الكس لسه بيتفتح لانه نزل ددمم تاني علي زوبر الغفير وفضل يهبد فيها ومن وجع النيك فاقت مني لقت الغفيروقالتله حرام عليك انا قد بنتك وهو ولا بيرد عليها شغال زي القطر لحد ماجسمه اتشنج ونزل في كسها
وقام جاي قايم عليها وقلها حقك عليا يابنتي بقالي كتير ماشوفتش كس ولما شوفت كس تعبت
طبعا مني في اللحظات اتمنت انها تموت لاني فرحها بعد 7 ايام واتفشخت بالمعني الحرفي
المهم الغفير قالها انتي منين وكدا قالتلوا انا بلد قريبه من هنا وفضلت مني تستجمع قواتها علشان تقوم وقام الغفير جابلها جردل ميه وظبطت حالها وهي مش قادره تتحرك من كتر النيك
وقام الغفير قالها اني اسمي عمك عسران وانا رنيت من تليفونك عليا وسجلت رقمك علشان لو احتاجتيني تاني انا في خدمتك يابنتي وسامحيني علي الي حصل مكنتش عارفه مني. ترد عليه او تعمل له حاجه لانها في منطقه مافيش فيها حد وومكن يموتها وقلها انا هخرك من قلب الاراضي لحسن ولاد الحرام هنا بينزلوا الاراضي يضربوا مخدرات ويفضلوا ينكوا فيكي لحد مايبان ليكي صاحب خافت وقفت استنت الغفير عسران لحد ماخرجها وطلعت الطريق ومشيت روحت مني بيتها الكل كان عندها نايم دخلت خدت دوش بميه سخنه ودخلت علي سريرها تفكر في كل الاحداث الي مرت بيها ومش مصدقه اني كل دا حصل ونامت نوم عميق ......
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل