متسلسلة حولتني لديوث عشان تنتقم _ حتى الجزء الخامس (عدد المشاهدين 2)

ا

ابيقور

عنتيل زائر
غير متصل
مسا الخير ايه الاخبار.. القص دي خياليه.. من تأليفي.. ياريت تعجبكم.

.. اسمي كيمو عندي ١٨ سنه من منطق شعبيه وامي.. شهد ٣٣ سنه بس عود فرنساوي متقسم صح واختي ..حنان عنده ١٦ سنه حتت اشطه زي مبيقولو فرسه وولدي متوفي. وساكنين في بيت من دورين الدور الاول ساكن فيه عمي سيد و مراته ..سمر ست قويه و جريئه والكلمه الاوله والاخيره بتاعته عنده ٣٩ سنه وعمي سيد عنده ٤٥ سنه وليهم ابن اسمه خالد ٢٣ سنه شغال شمال ديلر بيتاجر في الممنوعات..
كدا اتعرفني علي العيله
.
تبدأ القصه..
.
لما سمر مرات عمي طلعت الدور التاني وخبط علي الباب كنت انا واختي في الغرفة بتاعتي وامي شهد كانت في الصاله قامت فتحت ليه الباب ودخلت الصاله وامي راحت عملت ليه عصير ورجعت ليه وبدء الكلام من سمر وقالت.. متتعبيش نفسك يا حبيبتي عوزاكي في موضوع وفيه خير وفرح للكل قالت امي خير ايه الموضوع.. ردت سمر احنا طلبين ايد حنان.. ل خالد ابني .. قلتي ايه. امي هنا انصدمت ومش عرف تقول ايه لانه عرف شغل خالد ابنه.. وقالت بصي يا سمر يا حبيبتي انتي دخلتك عليه بالدنيا كله بس البت لس صغيره ولس هتكمل تعليم وبصراحه ابنك دا صايع وشغله مش مظبوط وانتي عرف كدا وانا مرداش لبني الوحش.. هنا سمر برقت وقامت وقفت وقالت له انا ابني وحش انا ابني زينت الشباب واي وحده تتمنى تتجوزه وهتشوفي.. وسبته وخرجت وعددت الايام.. وجه يوم كنت نازل ارمي الزباله واجيب طلبات لامي وانا نازل لمحتني.. سمر وندهتلي قلتلي خد يا كيمو ياحبيبي رحت ليه قلتلي رايح فين قلتله رايح اجيب طلبات لامي قلتلي خد هتلي الدوا دا من الصيدليه وانتا راجع لان محدش موجود غيري بطبخ وديتني الفلوس رحت جبت الطلبات وعديت علي الصيدليه جبتله الدوي وروحت ورنيت الجرظ فتحتلي ولقيته لبس قميص بيتي شبيه لقمصان النوم ملزق عليه وطيظه بارزه وسدره ربعه من فوق باين وكبير انا اول مشفته تنحت ليه قلتلي في ايه مالك يا واد بتبص علي ايه وبتضحك قلتلي خش قلتله لا بس معايه حاجه لماما هطلعه قلتلي طب طلع له ونزلي عوزاك قلتله حاضر طلعت الحاجه البيت وقلت لامي نازل لمرات عمي عوزاني قلتلي ماشي متتأخرش نزلت لقيت الباب مفتوح خبط لقيته بتقلي خش وقفل وراك دخلت قعت في الصاله لحد ملقيته خرج من المطبخ ومعه عصير وانا مبرق علي صدره الكبير فشخ لقيته قعدت جنبي وقليتلي ايه عجبينك اتلخبط في الكلام ووشي احمر وقلتله هما ايه قلتلي الي بتبص عليهم وضحكت وانا انكسفت وسكت معرفتش ارد قلتلي تعمل ايه لو ورتهملك هههههه انا فضلت ساكت قليتلي هتفضل ساكت كدا كتير قلتلي انتا زي ابني خالد وياما رضعت منهم وكنت وانتا صغير تحب تمسكهم انا اتكسفت قامت مقرب مني وقلتلي وقلتلي عجبينك قلتله اه.. قلتلي نفسك تمسكهم قلتله ياريت قالت تعملي ايه لو خليتك تمسكهم وتلعب فيهم قلتله اي حاجه انتي عوزه قامت شداني جنبه ومسكت ايدي حطيتها علي صدره وقامت منزله الحملتين بتوع القميص الي لبسه وظهرلي احلي صدر شفته في حياتي وقلتلي بوسهم ومقت مقرب وشي من بزازها وقعت العب فيهم بلساني وزبي وقف وهيا لحظت دا وقامت مد اديه وقعدت تلعب فيه وانا هجت جامد قالتلي قوم اخلع البنطلون دا وخلعت وقامت مسكه تلعب فيه ومفيش دقيقه وقمت جايب لبني قلتلي يقطعك هوا انتا لحقت قلتلي انزل علي ركبك انا استغربت قامت مزعقه وقالت انزل خفت منه ونزلت قامت فتح رجليه ورفع القميص وشفت كسه مشعر وكبير قالتلي الحس بلسانك قلتله معرفش قالتلي هعلمك وضحكت ضحكه شرموطه ومسكت راسي من شعري ودفسته في كسه وبدات الحس وهيا كمان يا كسمك انا اول مسمعته بتشتمني زبي بدأ يقف من تاني لقته لحظت وقعدت تضحك ههههههه اه يا عرص بق زبك بيقف علي الشتيمه والاهانه ونا زبي بق زي الحديده ورحت عشان امسكه ولعب فيه لقيته شدت اديا وقلتلي اوعاا تمد ايدك يا عرص وانا هموت قلتلي انا هريحك..هههه تعاله ياا خول ورايه ودخلت وره أوضة النوم وقتللي نام علي ضهرك رحت نمت وراحت علي التسريحه تجيب كريم وانا مش عارف ليه قلتلي انتا من النهرض الكلب بتاعي وانا ستك مفعوم يا عرص هزيت راسي وقلتله حاضر وراحت مسك زبي باديه وبتلعب فيه والايد التانيه تفت عليه ولقيته بتلعب في طيزي وبدات تدخل صبعه في خرمي انا اتوجعت قلتلي صوتك يا متناك ميعلاش وراحت مسك الكريم الي كانت جيبه ودهنت طيزي اديها ورجعت تاني تحاول تدخل صبعه لحد مدخل وهيا بتلعب بالايد التانيه في زبي وانا مش قادر من الشهوه وقامت مزوده نياكه بصبعه وسابت زبي وقلتلي عجبك يبن الشرموطه انا اول مسمعت الشتيمه زبي جاب لبنه كله هيا ههههههههه يان الشرموطه جبتهم طب قوم البس لبست وقلتلي عجبك يا كيمو بسيت في الارض ووشي احمر قلتلي انطق يا خول قلتله اه قلتلي هتروح دلوقتي وبكره تنزلي زي دلوقتي مفهوم قلتله حاضر تاني يوم نزلت خبط عليه فتحتلي قلتلي خش يا كيمو دخلت قفلت الباب بالترباس وقلتلي عمل ايه قلتله حلو قلتلي مش انتا طيزك ايه اخبره قلتله وجعاني شويه قلتلي هريك يا خول انتا الكلب بتاعي ولازم اريحك خش الاوضه زي الكلب انا استغربت قلتلي وطي ومشي زي الكلب يابن الشرموطه دنا هنيكك ونيك امك انا زبي بق حديد هيااا هههههه اه يا خول يا ديوث وطي ومشي زي الكلب للغرفة قمت نازل ماشي زعف لحد الغورفه وهيا مشي جنبي وبتضحك ولقيته قعدت علي السرير وقلتلي بوس رجلي وطلب مني اريحك وانا مش قادر قمت موطي بايس رجله وقعت الحس فيهم ولقيته شديتني من شعري وقلتلي افتح فقك فتحت بقي تفت فيه وقلتلي ابلعهم وكتمت بقي وبلعتهم هيااا ههههه كدا انتا كيمه حبيبي قوم اخلع ونام علي بطنك قمت خلعت ونمت علي بطني لقيته جابت الكريم وقلتلي دخلتك النهرض ودهنت طيزي وبدات تدخل صباعه في خرمي ووبدات تدخل الصباع التاني وانا بتوجع بانين ومستمتع في نفس الوقت وزوت الصباع التالت انيني بدا يذيد وانا كات الاهااات لقيته بتقلي استحملي يا شرموطه ومتمسكيش زبك سبيه يجبهم لوحده قلتلي نفسك في ايه قلتله تنيكيني اكتر يا ستي ضحكت ههههه شاطره يا شرموطه وقامت سبابني وريح الدولاب وجابت حاجه منه ببص لقيته زب صناعي كبير يجي ٢٥ سم وتخين قات جابت زيت وخرقيته زيت وقلتلي استحملي بق يا لبوه وانا مستمتع من كلمه وبدات تدخل الزب دا في طيزي وانا مش قادر اه اه ااااااااه وهيا اقفلي بقك يا شرموطه لحد مدخل راسه وشويه شويه دخل لحد نصه ودخله وتخرجه وسبته شويه ولقته مر وحده مسكت بقي بايد والايد التاني مسك الزب ورشقته مرا واحده في طيزي واناا ااااااااه اي اي اااه وهيا قفل بقي وقعدت تلعب في زبي عشان اهداا وسيب الزب كله في طيزي لحد مهديت شويه وفضلت تخرج ودخل فيه وبق ممتع مع شويت الم قلتلي ايه ارتحتي يا شرموطه قلتله اه كمان زيدي هياا هههههه دا انتي بقياي متاجه زب حقيقي يريحك هههه قلتله يا ريت قالت وحياتك عندي لجيبه وخليه يفشخك انتا وامك يابن الشرموطه قلتله يا ريت اه وهيا ههههه اي نفسك تشوف امك وهيا بتتناك قلتله حلم حياتي قلتلي وانا هحقق هولك يا خول وهخليك ديوث عليه ههه وقامت مطلعه الزب من طيزي ودخليته مر وحده رزع انا اه ااااه اي وقمت جايب لبني قلتلي مبروك يا عروسه ههههه بقيتي شرموطه قوم الحس كسي لان شهوتي قربت قمت نازل الحس كسه مفيش كتير ولقيته مسك راسي وبترتعش وتقلي خدهم في بقق ياب الشرموطه ومتنزلش نقطه اه اااه وقامت جيباهم في بقي وقلتلي خليهم جوه اه ولما ارتاحت قلتلي افتح بقك ولقيته تفت فيه وقلتلي بلع يا خول قمت بالعه وقامت بيساني وقلتلي شاطر انا هحققلك حلمك قوم بق روح عشان الشرموط امك متقلقش قلتله طيزي بتوجعني قلتلي استني جابت برهم مخفف الام ودهنتلي بيه وقلتلي لحظ متلبسش البنطلون وراحت علي الدولاب ولقيته جابت حاجه زي الكلبش كدا وفيه شبه الزب بس راسه تخينه ووليه جراب من قدام قلتلي انا جيبهولك مخصوص قلتله ايه دا قلتلي مش عاوزني امتعك وحققلك حلمك يبق تسمع الكلام قلتلح حاضر ولقته لبستهولي وقفل علي زبي بق زي الكوره من قدام يدوب فيه فتح لما اجي اعمل حمام منه ومن ورا الزب دا قامت دهنه كريم مخفف الاام وحشريطه في طيزي انا اااي ااه اي دا قلتلي دا هيبق في طيزك لحد بكره او بعده حسب مفضالك يا خول وقامت قفله بقفل صغير وخدت المفتاح قلتلي كدا مش هيتفتح الي باذن مني قلتلي يالي غور قلت حاظر ولبست عليه البنطلون ومشيت
..
الجزاء الاول انتهي لو حبين جزد تاني شجعوني ودي اول مرا ليه اكتب فيه قصص 🙂 ياريت تعجبكم ﷼







الجزء الثاني




وصلنا في الجزء الأول لحد ما سمر لبستني الجراب.. وطلعت البيت ودخلت الحمام اتحممت وكان الزب الي في طيزي بيوجعني لما اجي اقعد عليه وبيهيجني جامد وامي ندهتلي عشان العشا كنت ميت من الجوع ورحت عشان اتعشاا جيت اقعد لقيته بيوجعني قمت جايب مخد طريه وقاعد عليه امي استغربت قلتلي مالك فيك حاجه قلتله لا ابدن اصلي وقعت علي السلم وانا نازل لقيته اتخضت وقلتلي اتعورت فيك حاجه قلتله ابدن شويت وجع بسيط وهتفك قلتلي ماشي وعديت منه وخلصنا عشا وقمت عشان انام مش عارف انام بتوجعني جامد لحد ماغم عليا من التعب ونمت وصحيت علي الظهر فطرت وقلت لامي انا نازل رايح مع اصحابي قلتلي متتاخرش يا حبيبي ونزلت جري وفي الم في طيزي كبير لحد موصلت لشقت عمي رنيت الجرظ فتحتلي الباب. سمر قلتلي مش فاضي دلوقتي غور تعالي بكره قلتله ابوس ايدك مش قادر يا ستي قلتلك مش فضيه قمت نازل علي رجليه ابوسه قلتلي اوم يا اخربيتك مش علي الباب حد يشوفك قلتله مش قادر قلتلي خش حظك عمك مش موجود دخلت جري وقفت في الصاله قفلت الباب قلتلي خش الغرفه رحت عشان ادخل قلتلي ارجع يا ابن الشرموطه علي رجلك واديك ذي الكلب شكلك نسي النظام يا خول رجعت جري ونزلت وضع الكلب ورحت الغرفه زحف وهيا مشي جنبي وبتضحك شاطر يا عرص ههههه ودخلت قعدت علي السرير وخلعت الشبشب. انا فهمت علي طول قمت نازل علي رجليها لحس وبوس وهيا ههههه شاطر يا عرص قم اقف وخلع قمت خلعت ملط قلتلي استنا خليك واقف وراحت خرجت وجت تاني قلتلي تعبان قلتله اوي هموت قلتلي هتعمل اي حاجه اقلك عليه قلتله امرك يا ستي قلتلي مش مصدقه قلتله وايه الي يثبتلك قلتلي اهوت وامت مطلع الموبيل وقلتلي صوره عشان اضمن انك هتعمل الي ينطلب منك قلتله امرك وقامت مصوراني بجميع الاوضاع والجراب لس في طيزي وقامت حط الفون وقتللي قرب يا خول ولقيته جابت المفتاح وفكتلي الجراب..
وفكت زبي وشلت الزب من طيزي.. انا اااي كان روحي رجعتلي.. هياا ههههه ايه يا شرموط مالك نامي علي بطنك وفتح طيزك بايدك عملت الي قالت عليه بتبص لقيته حمر قلتلي انتا تعبان فعلن وراحت جابت الزب الصناعي ولبسته هيا وغرقيته زيت وراحت مدخله كله في طيزي انا ااي اااه ايي كمان يا ستي وهيا بتنيكني وبترزع جامد قلتلي انتا عاوز زب حقيقي ينيك وينيك امك قلتله اه يا ريت قلتلي عاوز ايه قلتله زب فحل ينيكني قامت رزع زبه جامد وضرباني علي طيزي جامد قلتلي ويا تاني يابن الشرموطه قلتله وينيك امي ويفشخه ويفشخ اختي كمان ااي اي اه هياا هههههه شاطر يا خول عشان كدا انا عندي ليك مفاجأة

قلتله ايه هيا قلتلي استناا خليك زي منتا وسيب الزب زي مهواا وخرجت معداش ٥ دقايق ورجعت وقلتلي الليلي هتتفشخي يا شرموطه وخرجت الزب ولقيت زب فحل بيخش في طيزي وانا مش قادر من الخضه والوجع ببص لقيته خالد ابنها هوا الي حاشر زبه في طيزي جيت اقوم لقيته قالي اسبت يابن الشرموطه انتا بتاعي من النهرض وسمر قلتلي مالك يا خول مش كنت عاوز فحل ينيك اهو جبتيلك سيد الرجالي الي امك رفضت تجوزه لشرموطه اختك ولقيته بيحشر بتاعه جامد ويدوب دخل زبه وهياا قلتي نفسك ميطلعش يا شرموطه وقمت جايب الزب الي كان في طيزي وحشره في بقي وقلتلي دوق طعم طيزك يا عرص وخالد بدء ينيك ويرزع جامد وانا بدات استمتع وبدأ يطلع مني اهات ااااي ااااي براحه وهيا استحملي يا شرموطه وعدا ٥ دقايق رزع في طيزي وقم مخرجه كله حسيت بهوا دخل في خرمي وقلي تعالي يا عرص مصلي قامت سمر مسكاني من شعري وقلتلي روح مص زب

سيدك ياخول وتفت في وشي وراح وخدني من شعري وحشر نص زبه في بقي وبدا ينكني في بقي لحد مهبط وانا كملت مص ليه وانا مستغرب ليه مجبش وفجأة حسيت بزب بيخش طيزي لقيته سمر بتحشر الزب الي معاها في طيزي وبترزع بيه وانا في عالم تاني قام خالد رزعتي بالقلم قالي لف نفسك ورفعلي طيزك يا عرص قمت سمر شالت زب من طيزي وقلتلي لف لسيدك يا عرص ولفيت ولقيته حشره مرا وحده وبدا يرزع وهيا رفعت الجلابيه وقتللي وطي راسك ولحس يا كسمك قت موطي راسي الحس كسه وخالد بيرزع فياا لغايت ما لقيته بيترعش بيقلي هجيب سمر قلتله انا قرب اجيب انا كمان ولقيت حمم بركان بتسيل في طيزي طلعت مني احححح خالد قعد يضحك وقالي بقيتي شرموطه فعلن وامه خلاص بدات تجيب وقامت مسكاني من دماغي وقلتلي اشرب عسلي يا عرص وفعلن شربتهم وقام خالد خرج راح الحمام وسمر جت من ورايا وحطت زب تخين وصغير في طيزي زي طبه

كدا وقتلي عشان تتعشري يا شرموطه لبن ابني مينزلش منه ولا نقطه خليك رافع طيزك لحد مروح انضف نفسي ورجعلك فضلت كدا لحد مرجعتلي قلتله لس تعبان يا ستي زب لس مجبش قلتلي عشان انا مأمرتش له تجيب هههههه تعالي نام علي ضهرك وراحت مسكه وقعدت ترضع فيه لحد مجبت وقامت وخد كل لبني في بقه وقلتلي لبنك طعمه حلو يا خول ههه ودخل خالد ولقيت زبه وقف تاني سمر قلتله شكله مهيجك تاني يا حبيبي هههه قله اه ابن التناكه طيز حلوه وبيض قالته تعالي نام علي ضهرك وهوا يطنط عليك عشان متتعبش
وفعلن راح نام علي ظهر و لقيت قلم علي وشي رزع كنت هعيط قلتلي مسمعتش قلت ايه يا ابن اللبوه قوم اركب علي فحل سيدك انا قمت قعت فقه وقت اتنطط عليه لحد فصلت وهجت من تاني خالد قام مسكني قلبني علي السرير وفضل يرزع فياا وقالي عاوز انيك امك يا خول قلتله وتفشخ كمان قالت سمر انا هخلي الشرموطه دي تبق تحت رجلك يا حبيبي بس



الصبر وقام رايح قعد علي الكرسي وقلي تعاله مص رحت جري زي الكلب امص ليه وفضلت امص لحد ما لقيته مسكني من من راسي جامد وحشر زبه في ظوري وجاب لبنه كله في بقي وقلي ابلعهم يابن المتناكه مفيش نقط تقع وقمت بلعهم ولقيت سحر بتحشر زبه الصناعي في طيزي وبتضرب بيوضي لحد ما جبت لبني وقامت قلتلي روح استحمي وتعالي في الصالي جيت امشي مش عارف من الوجع قعدو يضحكو وقامت سمر قلتلي انتا طيزك اتفشخت بق خرمك عامل زي النفق هههههه مش هتعرف تمشي روح زحف زي الكلب ههههههه وفعلن رحت زي الكلب واستحميت بمعجزه ورجعت اتسند علي الحيط لحد موصل لغرفه دخلت لبست وجت حطيتلي كريم مخفف الام وخرجت قعت في الصالي ولقيت سمر جايه هيا وخالد وبتقلي ايه بقيت احسن يا كيمو يا حبيبي انبسط قلتله اوي قلتلي دلوقتي عوزين نوقع امك عشان تتناك قلتله اذاي قلتلي تسمع الي هقلك عليه قلتله حاضر لقيت خالد بيقلي

خد امسك الشريط دا قلتله ايه دا لقيت سمر بتضحك وبتقلي ههههه دا الي هيجبه زي الكلبه وهحققلك حلمك قلتله اعمل ايه رد خالد تحط نص حبايه في اي مشروب هيا هتشربه لمدة اسبوع كل يوم نص متكترش منه قلتله ايه دا قالي تمول يا خول...

وهنا انتهي الجزء الثاني من القصه يا ريت يعجبكم..





الجزء الثالث


وصلنا في الجزء الثاني لما اخت الشريط من خالد.. وامه سمر فهمتني علي الخطه.. المهم.. طلعت البيت دخلت الحمام استحمي ودماغي بتودي وتجيب في الموضوع وبقيت ابص لامي بهيجان ونفسي اشفها بتتناك قدامي..
دي صوره امي.. شهد
خركت لقيت امي بتندهلي عشان العشا رحنا تعشينا وقعت اهزر مع اختي حنان وبعد مخلصت قمت قيله اخش اعمل شاي لان عندي صداع قلتلي ماشي ودخلت المطبخ وعملت الشاي وجبت نص حبايه وفركته بضهر المعلقه ودوبته في الشاي ذي ما خالد قلي ورحت قعت في الصالي نشرب الشاي ونولته المج بتعه وفضلنا نتكلم ونهظر وانا مركز معه وفرحان وفي نفس الوقت خايف وعد اليوم وصحيت بأكلان في طيزي لقيت حنان اختي بتصحيني وتقلي قوم الفطر و خرجت غسلت وشي ورحت فطرت اختي نزلت راحت مدراسته ولس اانا وامي قعدين بنفطر وكان مع الفطار شاي بلبن لقيت امي راحت دخلت الحمام وانا استغليت غيبه وكنت مجهز نص حبايه ودوبته في المج بتعه ورجعت وانا خلصت فطار وهياا خدت المج وشربت منه لحد مخلصت وانا مركز معه وبالاخص جسمه وقامت دخلت المطبخ وانا رحت دخلت غرفتي العب علي اللاب لحد ما الساعه جت ١ الظهر خرجت علي صوت امي يالي الغدا جاهز خرجت كانت حنان جت من المدرسه ودخلت غرفته ورحت اساعد امي في تحضير السفره والغدا وقعدنا اتغدينا وقمت رحت اعمل شاي وبرد كررت الي عملته قبل كدا وجبتلهم الشاي وامي خدت المج بتعه وبتشرب لقيته قالت تسلم ايدك يا حبيبي شايك جميل وبيظبط الدماغ انا استغربط قلت يبق من مفعول الحبوب وسبته وخرجت ونزلت جري كانت طيزي بتكلني جامد وهايج علي اخري ورحت رنيت جرز شقة سمر وفتحتلي قلتله تعبان قلتلي ورايا غسيل ومش فاضيه قلتله عشان خطري يا ستي تعبان قلتلي عوز ترتاح قلتله يا اه قالت روح البس لباس من بتوع امك وتعالي يا خول ههههه قلتله حاضر وطلعت شقتنا ولقيت امي بتقلي رجعت ليه بالسرعه دي قلت له نسيت حاجه قلتلي ماشي انا هدخل الحمام وانتا ابق اقفل الباب وراك ودخلت الحمام وانا قمت داخل غرفته ورحت مطلع لباس من الدورج بتعه وخته ودخلت غرفتي وخلعت ولبسته وخرجت وقفلت الباب ورايه ونزلت ل سمر وفتحلي وقلتلي خش يا خول روح غرفتي ونزلت زي الكلب زحف ورحت لغرفته فتحتلي واتصدمت لما لقيت باب الغرفه اتفتح لقي عمي سيد قاعد بيبص لياا وبيضحك ويقلي تعالي يا كيمو يا حبيبي ونا متصمر مكاني لقيت سمر اديتني بالشلوط في طيزي وقلتلي خش لسيدك يا خول ودخلت رقفلت باب الغرفه وبدات تقلعني واول مشافت اللباس ضحكت وقالت هههههه هياكل من طيزك حته يجنن يا عرص عليك ولقيته شديتني من شعري وقلتلي انزل زي الكلب عند رجل سيدك وفعلن عمل كدا وهيا بدات تخلع لسيد البنطلون وظهرلي زب تخين وفحل وقالي سيد تعالي قرب ومص وبدات امص ليه وسمر جت من وراياا وتفت علي طيزي وبدات تدخل صوبها وتلعب فيه معداش كتير وزبي وقف وهجت وسيد قومني ورماني علي السرير وجت سمر مسكت لباس امي وحشرته في بقي ومسكت طيزي باديه وقلتلي اجهز يا خول وبدا سيد يدخل زبه كان اتخن من بتاع خالد ابنه وبدات اتوجع بي متعه وهيجان لحد مرشقه في طيزي كله وبدا ينكني ويرزع انا اااه ااي اااه كمان اااامم اااي وسمر تضرب علي طيزي وقامت لفت نفسه وجت قدامي وخلعت ملط وفتحتلي كسه انا نزلت الحس له علي طول وهيا بدات ااه ااي الحس كمان يابن اللبوه يا عرص وسيد شغال نيك في طيزي جت سمر قالت سيبك من الخول دا يا سيد انا هجت وسيد طلع زبه من طيزي وراح منيمني علي ظهري وجت هياا نامت فوقي وكسه بق فوق وشي وسيد بدا يدخله في كسه وقلتلي الحس يا عرص وبدات الحس وسيد بينيك فيه
وعد ربع ساعه لحد ما سيد جاب في كسه وهيا جابت عسله علي وشي وقلتلي نضف يا خول وبدات الحس وشرب عسله ولبن سيد الي كان بيخرج من كسه وهيا بدات تضرب بيوضي وتنيك تيزي باديه لغايت مجبت لبني وخدتهم في بقه وجت عندي وفتحت بقي باديه وتفتهم في بقي وقلتلي ابلع لبنك يا خول وقامت استحمت وخرجت والسيد جه ضربني علي طيزي وقلي مشبعتش منه بس ورايا شغل لما ارجعلك ومشي وجت سحر قلتلي الشرموط امك وصلت لايه قلتله الي حصل قلتلي حلو زود الجرعه خليه حبايه كملي وخد دا شريط هيجان تحطله حبايه زي التاني في اي حاجه تشربه بكر الصبح عشان انا هطلعلكم بكره قلتله ماشي وخرجت وطلعت شقتني..
وهنا خلص الجزء الثالث



الجزء الرابع


ايه الأخبار دلوقتي نبدأ في الجزء الرابع..
وقفنا اخر الجزء الثالث لما خت شريط هيجان من سمر.. وطلعت اتعشيت انا وامي واختي حنان وقمت عملت شاي وحطيت حبايه كامله من التمول وشربت ودخلت نمت صحيت علي رنت موبيلي لقيته سمر رديت ايوا يا ستي قالت لس نايم يا خول وسالت علي امي قلتلي الشرموط امك صحت قلتله اكيد عشان اختي والمدرسه قلتلي حتله حبايه كمله من الشريط الي اديهولك انبارح قلتله حاضر قالت كماني ساعه هطلعلكم.. وفعلن فطرت وحطيت حبايه هيجان في المج بتاع ماما من غير متاخد بله كنت هرسه ودوبتهي المهم امي شربت المج كامل ومفيش ساعه لقيت سمر بترن الجرز قمت فتحت كانت امي في المطبخ دخلت سمر ورفعتلي اديه افهمت وقمت بيس اريه وقلتلي عملت ايه قلتله كله تمام قلتلي اوعي وزقتني ودخلت وندهت علي امي فينك يا شهد فينك يا حبيبتي امي تعالي ياقلبي انا في المطبخ ودخلتله سلمت عليه وقلتله تعالي نقعد بر الجو حر هناا وخرجم قعد في الصالي وبدؤ الكلام ولحظت ان امي مش علي بعضه وسمر لحظت كدا وابتسمت بخبس وقلتله مالك يا شهد قلتله مش عرفه مش علي بعضي جسمي كله بيكلني من جوا ودماغي مصدعه قالت سمر خش يا كيمو اعمل شاي لماما عشان الصدع دخلت وعملت شاي وخرجت لقيت سمر قعد جنب امي وعماله تحسس عليه وطبطب قالت هات يا كيمو الشاي وخدت الشاي وقامت سمر مخرجه شريط من معه وطلعت حبايه ذي الي خالد عتهالي تمول وقالت خدي دي يا شهد مع الشاي امي قلت له ايه دي قلتله مهدء للجسم الي حس بيه دا ارهاق من التعب قامت امي وخد منه الحبايه وخدته ومفيش ٥ دقائق وجسمه هدا قالت تسلم ايدك ياختي بقيت احسن بس في لس حس بحاجه قالت سمر ايه مالك قالت امي تعالي جوا في الغرفه بتاعتي.. قامت سمر وراحت الغرف مع امي وانا رحت وراهم اسمع الي هيقلوه بعد مقفلو الباب عليهم..
قالت سمر ايه يابنت مالك قلتله جسمي بيكلني من تحت اوي قلتله تحت فين رجلك قالت شهد لا فوق شويه من هناا وحسا بهيجان اوي اول مرا تحصلي من بعد ما جوزي مات.. قالت شهد كسك بيكلك من حقه يتمتع محروم من زمن وانتي لس صغيره وحلوه قالت ومحتاجه الي يريحك قالت امي مستحيل اعمل حاجه حرام قالت سمر مقلناش نعمل حاجه حرام انتي شيفاني ايه شرموطه وعملت نفسه زعلت وخدت جنب امي قالت مقصدش يا قلبي حقق عليه ومعزتك عندي مقصد قالت سمر خلاص مش زعلانه انتي اختي الصغيره يا بت وعشان كدا كن عاوز اريحك وتريحيني قالت شهد ازاي طيب هقولك هنزل اجيب حاجه من شقتي وطلعلك وانتي اعملي شويت عصير بدل من الشاي الي بينشف الريق دا ياختي قمت انا باعد ورعت قعت برا في الصاله خرجت سمر وندهت عليه ورحت وراه قالتلي امك هتتناك الليله يا عرص لما تعمل بالشرموطه العصير تحطله حباية شهو كمان قلتله حاضر يا ستي ونزلت سمر ومعداش ربع ساعه وسمر طلعت وقلتلي ايه قلتله تمام قالتلي شاطر هحقكلك حلمك ورفعلك قرونك يا ديوث..
ودخلت الغرفه لقت امي في الغورفه بتلعب في كسه من فوق العبايه من الهيجان ومش قدره صمن سابت الباب موارب عشان اعرف اشوف وقالت مالك يا بت هههههه هيك يا كسمك بدلع قلتله مولعه قلت له طيب استني هريحك قالت امي بس كيمو بره قالتلي انا بعته في مشورا ل سيد والبيت فاضي وراحت مد ايديه علي صدر امي وقعدت تلعب فيه وتمد اديه وتلعب في كسه وامي في دنيا تانيه من الحبيتين الي خديتهم وقامت سمر قالت له اقلعي وقلعم هما الاتني وبدات سمر تمص بزاز امي وتلعبله في كسه جامد لقت كس امي بينزل عسل قالت تانتي غرقانه يا شرموطة قالت امي اه تعبانه يابت يا سمر اوي قالت نامي علي ضهرك وقعدت تلعب ونزلت تلحس كسه وامي اااه اااي كمان يا سمر كمان اااه اي ااااي اااامم وسمر تدوس وانا بره بلعب في زبي وهايج علي اخري قالت سمر استني وراحط مطلع زب صناعي وقالت له خد مصي دا امي اتفجات وقالت له جبتيه منين دا قالت دا جيبه للشرميط الي زيك ههههه امي محطتش في دمغه وقالت دا كبير اوي وقعدت تمص فيه وسمر خديته من بقه وقالت له دا انا هنيكك بيه هههه وبدات تدخله في كسه وحد واحده وتقله كسك ديق اوي يا لبوه وامي ااااااه ااااه برااااحه ااااي اااام اااه
لحد ما سمر دخلت نصه وبدات تلعبله ودخله وطلعه امي اااي اااام كمان يا سمر جامد ارزعي اااااه وسمر اول ما سمعت كدا قامت رزع الزب كله في كسه امي صوتت اااااااااه اااااااااه مش قدره اااااي وسمر خدي يا شرموطه خدي عجبك يا بت امي اه كمان حلو اوي قرب اجيب قامت سمر ترزع بالزب في كس امي وتلعب في بزازه لحد ماجابت..
وهنا انتهي الجزء الرابع..
الاجزاء الجديده هتنزل علي طول




الجزء الخامس


وقفنا في الجزء الرابع لحد ما امي جابت شهوته..
وسمر نزلت تشرب شهوته وتلعب في كسه وانا منش قادر هيجاني وزبي مش رادي يجيب و ونص نايم وعمال العب فيه وطيزي بتكلني المهم سمر قالتله لس تعبانه قالت له اه في هيجان لسه سمر هههههه شكلك عوز زب حقيقي يكيفك يا شرموطه هههه امي يا ريت بس فين قالت له وهيا بتلعب في كسه سبيه عليه وقامت سيبه وقامت عنه امي قمتي ليه نكمل بكره انا تعبت امي اتكسفت وقالت ماشي بس متتاخريش عليه سمر ماشي يا لبوه يالي سلام كنت انا طلعت برا الشق خالص ولقيت سمر خرجت من الشقه وشفتني وقالتلي تعالي يا خول ورايه... ونزلنا شقته واول ما دخلت نزلت زي الكلب وجريت علي الغرفه زحف سمر ههههههه شكلك مستعكل وهايج اوي يا عرص انا اه اوي سمر تعالي ورايه ودخلت الغرفه وقعدت علي السرير وانا خلعت ليه الشبشب وبدات ابوس رجليه والحس وهياا شاطر يا عرص ومسكتني من شعري ورفعت راصي وقالتلي افتح بقق فتحت وتفت فيه وقالتلي ابلع بلعت وقلتله مش قادر طيزي بتكلني قالتلي وانا مزنوقه وهروح الحمام ١٠ دقايق ورجعلك انا نزلت احب علي رجليه قلتله مش قادر قلتلي امال اعمل حمام فين قلتلي طب تعاله بق انتا الي طلبت وخدتني نيمتني علي ظهري وخلعت العبايه كانت لبسه علي العري وطلعت فوقي وحطت كسه علي وشي وقالت افتح بقك يا ابن اللبوه وانا هموت من الهيجان وقامت متصيره في فقي وقالت مفيش نقط تقع علي السرير وانا بشرب مياه الي بتنزل منه خلصت قالت نضف كسي وقعت الحس ليه ونضفته ولفت وشه نحيت زبي وبتدحك لقيته نص هايح هههههه اه يا خول مش هيقف تاني خلاص كدا انتا بقيت متناك صح لازم تتناك من طيزك عشان يقف وينزل لبنه كمان ههههه وشويه لقيت الباب اتفتح وخالد دخل وقال ايه دا حفل من غيري وقام خالع وقومني وخلاني امص زبه وانا هايج وسمر جابت الحزام وبتضرب طيزي لحد محمرت وخالد راح زققني بعيد عنه رجعت له بطيزي قالي عاوز ايه يا ابن الشرموطه قلتله نكني مش قادر قالي لا سمر انزل حب علي رجل سيدك الاول يا عرص ونزلت اعت ابوس رجله لحد ما رفصني وقالي غور نام علي بطنك علي السرير جريت وقامت سمر تفع علي خرم طيزي وسكه زب خالد وحطه علي خرمي وراح خالد رازعه مرا راحدا انا ااااااااااااه ااااااي ااااام وسمر استحملي يا لبوه وقامت سيبانه وخرجت وخالد فضل ينيك فياا لحد ما جبهم في طيزي وانا ارتحت وقمت استحميت ولبس وسمر قالتلي يعالي يا شرموطه اسمع امك دلوقتي نار قيده وعوز تتناك من زب حقيقي انتا تدله حبايه تمول بس في الشاي وبكر الصبح علي الفطار تحط حبايه شهوه في الشاي عشان سيدك خالد هيفشخه بكره.. وخد المفتاح دا معاك بتاع الشقه دي عشان امك هتتعشر هناا وانتا ابق افتح ودخل يالي غور ومشيت وانا طاير من الفرحه طلعت اتعشيت وحطيت الحبايه في الشاي وديته لامي وهيا شربيته وسبته ورحت نمت وصحيت تاني يوم الصبح فطرت ودخلت جبت الشاي باللبن وحطيت حبايه شهوه في المج بتاع امي وديتهله وهيا شربيته واختي نزلت راحت المدرسه ومعداش ٥ دقايق ولقيته بتقولي روح انده لمرات عمك سمر وقله امي عوزاكي قلتله حاضر وقلت يبق كدا ايه جسمه كله نار ونزلت رنيت الجرز فتحتلي سمر قلتله امي فوق عوزاكي قالتلي شكل الحبايه اشتغلت اطلعله وقله سمر مش فاضيه وبتقلك انزلي وطلعت قلت لامي كدا قالت ماشي ولبست عبايه ولحظت ان العبايه علي لحم ونزلت وانا استنيت ربع ساعه ورحت نازل وراه وفاتح بالمفتاح وداخل وقافل براحه سمعت اااااهاات طلع من الغرفه رحت نحيته كان الباب مفتوح وشفت امي نيما ضهره للباب ونيم علي بطنه وسمر بتلعب له في كسه وبتنيكه بالزب الصناعي وتقله حلو يا لبوه تقله اه حلو تقله كسك دا فرن نار امي عاوز دكر يركبه وسمر بتضربه علي طيظه وبتبصلي وبتضحك وانا بلعب في زبي وفجأه لقيت حد بيمسكني من كتفي اتخضيت لقيته خالد بيلعب في زبه وبيشورلي عليه انا نزلت اعت امص فيه وسمر جوا عماله تنيك امي وتقله عوز راجل ينيكك وامي تقله يا ريت وامي في وض الكلب وسمر شورت لخالد تعالي وراح براحه سمر قعدت تلحس كس امي وقلتله كسك محتاج الي يفشخه امي اه يا ريت وقام خالد مدخل زبره في كي امي مرا واحده رزع امي سهقت وصوتت ااااااااه ااااااي مين دااااااا اااه وعوز تبعد عنه وتحوش زبه من كسه قام خالد مسكه من طيزه وسمر قالت له مالك يا بت دا خالد ابني بينكني وهينيكك ويريحك معايه واما مش مستوعبه وسمر بتبسه وتشاور لخالد يرزع وبدا خالد يرزع جامد وينيكه وسمر مسك شفايف امي ونزل اكل فيهم عشان الصوت لحد ما هديت وخالد بق ينيك براحه وسمر نزلت تلحس في بزازها وامي ااااام كمان اكتر ااااه ارزع وخالد اتحول زي المجنون وبق يرزع فيه لحد ما قرب يجيب قل اجيب فين سمر قالت جبهم في كسه وعشره بنت اللبوه دي لحد ما بركان انفجر في كس امي وهيااا ااااممم اااااي حلو اوي وخالد طلع بتاعه وراح علي الكرسي قعد وامي لس هيجه سمر قالت ماك يا شرموطه هيج تاني قالت اه قالت روحي لسيدك مصيله عشان ينيكك تاني امي استغربت من المعمله قامت سمر ضربه بالقلم وشده من شعره وقالت انتي مسمعتيش انا قلت ايه يا بنت الشرموطه وامي بدات عنيه تدمع وراحت زحف ذي الكلبه لحد ما وصلت لزب خالد جت عشان تمصه خالد قام ضربه بالقلم سمر قالت حبي علي رجله الاول بوسيه وطلبي انه ينيكك ونزلت وهيا مكسوره بس الشهوه اقوا منه وباست رجله وقالت نكني يا سيدي وشده من شعره ودخل زبه في بقه وقعدت تصل حلح ما وقف وقام رفعه وضع الكلب ونزل فيه نياكه وهياا اااااااااي كماااا يا سيدي افشخني كمان افشخ اللبوه بتاعتك وسمر بتضحك هههههه ايوا كدا يا شرموطه استمتعي وقامت رحله ومفنس رجليه وقالت الحسي امي كانت ارفانه في الاول قامت سمر شده من شعره علي كسه ونقفلت برجليه علي وشه كانت هتتخنق وقالت الحسي يا لبوه وخالد نازل رزع فيه ..
وهنا انته الجزء الخامس.. ياريت تقولو رايكم عشان اعرف اكمل كتابه
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه المنتدى التاريخ
ا قصص سكس تحرر ودياثة 0 730
م قصص سكس تحرر ودياثة 3 1K
م قصص سكس تحرر ودياثة 0 1K
ق قصص سكس تحرر ودياثة 1 1K
ق قصص سكس تحرر ودياثة 0 2K
ق قصص سكس تحرر ودياثة 0 1K
ق قصص سكس تحرر ودياثة 0 871
ق قصص سكس تحرر ودياثة 0 2K
ص قصص سكس تحرر ودياثة 6 3K
م قصص سكس تحرر ودياثة 0 1K

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل