ا
ابيقور
عنتيل زائر
ازيكم دي اول مره اكتب فيها قصه اتمني تعجبكوا واوعدك انها مش اخر قصه تقرهالي
قصتنا فيها جنس و فيها احداث تانيه مش كلها جنس حاجه مكس كدا تحفه اتمني تعجبكم ممكن تكون المقدمه طويله معلش بس دول عيلتي والي حعمل كل حاجه جايه عشانهم :
المقدمه:
انا زين الوحش من يوم ما اتولد وانا حظي مش عارف احدده هل هو حلو ولا وحش اتولد ف عيله ابويا انفصل عن امي وامي هربت مع جوزها وابويا ميعرفش حاجه عني
عايش مع عيله امي هما الي ربوني كان في بيت عيله
مكون من ٤ أدوار
اول دور دا فيه جدتي و جدي كنت عايش معاهم جدتي عصمت ( ست بيضا عيونها عسلي شعرها ابيض فضي مهتمه بنفسها مع انها ٦١ سنه ميبنش عليها طيزها مدوره وبززها مدلدله كانت بنسبالي فتات احلامي وانا عجوز )
جدي اكرم (راجل عجوز ٦٨سنه دا بقي دماغه توزن بلد بس هو الي بيكسل وعايز يعيش ف سلام )
خلفوا ٤ عيال فاطمه ، فايزه ؛ نجوي ؛ عصام
فاطمه ودي امي الي هربت وملهاش دور دلوقتي
خالتي فايزه ٤٥سنه قاعده ف تالت دور (جميله جمال رهيب بيضه زي امها عينها عسلي شعرها بني معاه شعر ابيض مديها جمال رهيب طيزها كبيره اوي ملبن وبززها متناسقه مع طيزها وفرس زي ما الكتاب بيقول ) متجوزه رامي طبعا جدتي كانت متجوزه صغيره فايزه الكبيره طبعا دي اكبر واحده عندها زياد ١٧ سنه (عيل طري ومفيش منه رجا فاشل ومضيع حياته )و شهد ١٩ سنه ودي كانت قدي (بيضه زي امها مش طخينه ولا رفيعه شعرها بني غامق بززها متوسطه و طيزها مدوره وشكلها بجد تحفه ) ودي بقي انا كنت بحبها وتحبني من صغرنا بس فايزه مكانتش بتطقني ومكنتش اعرف ليه
نجوي ٤٣ سنه قاعده ف اخر دور (طويله بيضه شعرها اسود ل ابوها دمها خفيف بززها كبيره وطيزها اكبر تهيج اي زبر وتحب الحياه اوي )متجوزه عزت ودا مسافر شغال بره
عندها مازن ودا صاحب عمري (١٨ سنه وجدع اوي ومعاه اسراري )وعندها مريم ١٦ سنه (صاروخ متحرك الي يشوفها يقول انها عندها ٣٠ سنه جسمها فاير وطيزها لبن وبززها توقف زبر اي دكر ) ودي كانت بتعملني حلو اوي معرفش ليه بردوا
عصام ودا اصغرهم ٣٨ سنه ( كان ديما شايف اني فاشل وهو شغال صيدلي) اتجوز ندي٣٦سنه مش عارف بتحبه ع اي قمر ماشي ع الارض (وشها جميل اوي عود فرنساوي بززها صغيره اوي بس طيزها مدوره ومرفوعه لفوق حاجه كدا استيل اوي ) عنده بنت ميرنا ١٧ سنه شبه امها ( بززها صغيره بس ميرنا طيزها اكبر من امها ) ودا ف الدور الأول
صح نسيت اعرفكم بيا
زين الوحش ١٩ سنه ديما كله كان شايف اني مختلف الي شايف اني كائيب والي شايف اني ذكي ذكاء خارق بس الحقيقه اني كنت ديما عندي طموح اني ابقي حاجه جامده مش قوي لا ولا غني لا بردوا ولا عندي سلطه بردوا لا حاجه كدا محصلتش وكنت فعلا ذكي بس مكنتش اعرف دا
انا طويل ابيض شعري بني فاتح عريض جسمي عادي شبه مقسم وزبري طبيعي زي كل الي ف سني ١٦سم
اسف لو طولت عليكم بس المقدمه مهمه
الجزء الأول يطبخ ف غطون وقت قليل:
الجزءالاول :
حياتي الفتره اني بقضي يومي واخش استني معاد النوم عشان اتخيل حياتي الي نفسي اوصلها وكل يوم اروح المخروبه الكليه ونا مبضون لاني مش مقتنع بيها انا ف كليه حاسبات دخلتها لأني بحب الكومبيوتر
اليوم ابتدا ك العاده ستي بتصحيني
ستي:قوم يابني بقي متتعبنيش معاك
زين :مخلاص بقي يا عصمت قولتلك حقوم (كنت بحب انديها ب اسمها هي و جدي)
قومت دخلت اغسل وشي ورحت طالع ف الصاله ببص لمحت جدي ف البلكونه وقاعد بيسمع ام كلثوم وداخل ع كلمه (وغالبني الشوق )
جاه ف دماغي قد اي الراجل الي دماغه جباره دا رايق لاني كنت عارف انه عظيم
دخلت
زين:صباح الفل يا عم اكرم يا رايق
جدي :اتلم يا ولد انت اي عم
زين:ياعني اكرم دي عادي بنسبالك وضحكنا
قعدت معاه وستي بتحضر الفطار
لقيته بصلي كدا وقالي
جدي : مش ناوي تبداء بقي بصتله ب استغراب
زين :ابداء اي ياجدي انت ام كلثوم خليتك تخرف ولا اي
جدي :احترم نفسك ياولد مش ناوي تبداء الي انت بتحلم بيه حتفضل تحلم بس مش حتوصل لازم تبداء تبني التاريخ
زين:بحلم بيه اي بس وتاريخ اي انا قايم اشوف العسل الي جو دي واسيبك مع الست
جدي:يابني انا مش عاوزك تكون زي انا اكتر واحد حاسس بيك ع العموم خد الكلام وارميه ابداء يا زين ابداء عشان توصل
زين :لا لا انت الست بوظتك خالص
وقومت وانا دماغي مبطلتش تفكير ازي جدي بيقول كدا كانه قاعد ف راسي و عارف بفكر ف اي واني بقعد احلم ب احلام نفسي احققها ازااي
روحت دخلت المطبخ وروحت ورا ستي وبوستها
زين: هو الحلو دا كله ينفع يقف كدا المفروض نجبلك خدمين يا ملكه
ستي:بس يولا يا بكاش انت مروحتش الجامعه ليه
زين:وانا اسيب الجمال دا لوحده ميصحش
ستي مبتسمه: بس بقي يواد و يلا اجهز عشان جمعتك
زين:لا لا مش رايح انهارده عندي محاضره بس ومش محتاجها
ستي:طيب براحتك ياحبيبي
روحت عامل سندوتش وروحت قولتها انا رايح ع السطح
ستي :يادي ام السطح الي لحس دماغك
زين:بس بس انتي متعرفيش حاجه السطح دا يا عصمت اهم حاجه ف حياتي
ستي :طيب روح يا خويا روح يبتاع السطح
روحت طالع ع السطح وكنت بنيت اوضه ليا تبقي بتاعتي وعرفت البيت كله ان دي محدش يجي جمبها ولا يخشها دخلت كانت متبيضه و بتاع وكان فيها جهاز كومبيوتر
روحت طالع بره قاعد كدا وساند ضهري ع السور وغمضت عيني وابتديت أغرق ف احلامي ومعداش حوالي نص ساعه الدنيا بتشتي قمت وبفتح عيني
اي دا لقيت قمر قدامي لبسه ارنوب اسود شعرها الطويل مبلول وبتبصلي وسرحانه
زين:انا ف الجنه ولا اي
شهد :ية سلام
زين:اي القمر دا
شهد:قمر ف عينك
زين :طيب انا غلطان
وروحت ماشي نحيه الاوضه لقيتها بتشدني وتقولي متزعلش
زين :ازعل ليه
شهد :عشان انا برد عليك وحش
زين :وفيها اي براحتك وكملت مشي
جرت ورايا ووجت وقفت قدامي وهي اقصر مني والشتا مغرقنا
شهد : زين انا اسفه بس انت عارف اني مش بعرف ارد ع كلامك الحلو دا
بتقولها وهي مكسوفه
زين : طب ما كل دا حقيقه انتي عارفه بحب الصراحه
شهد اتكسفت وابتسمت وراحت جريه عشان تنزل زي الأطفال
زين:شهد
شهد بصت ليه
زين :وحشتني ع فكره
شهد اتكسفت وطلعت تجري
انا وشهد قريبين جدا من بعض بس محدش فينا قال انه بيحب التاني بس احنا عارفين بس محدش اتكلم
دخلت فتحت الكومبيوتر انا طبعا بعشق الكومبيوتر وكنت متعلم برمجه واكواد وروحت داخل ع الدارك ويب وقولت اخش اتفرج شويه بدل الزهق وطبعا انا مش اول مره اخشه بس كنت بشتغل اني اهكر جهاز واحد كدا واخد فلوس من الناس بس ومش علي الدرك ويب لحد مالقيت حد طالب حد يوصل شنطه من مكان ل مكان مقابل ٥الاف دولار
اصراحه الفكره لمعت ف دماغي وقولت يبلاش اهو حكسب فلوس واهو بضيع الزهق روحت بعتله اني جاهز اقوم ب المهمه وقفلت الجهاز ونزلت اقعد مع مازن عشان كان وحشني وانا لسه بنزل سمعت الجهاز اشعار رساله
روحت راجع وببص لقيت
مجهول:مستعد تضحي بحياتك .........
كدا انتها الجزء الاول انا عارف انه ممل سيكا بس التقيل جي
احنا جينا الدنيا دي عشان نتعب ف لو مستمتعتش ب التعب دا حتعيش طول عمرك كاره حياتك ودا انا قبل الرساله
الجزءالثاني :
سمعت جهاز الكومبيوتر اشعار رساله روحت راجع وببص لقيت
مجهول :مستعد تضحي بحياتك
روحت قاعد ع الجهاز وفكرت كتير ارد ولا لا اعمل اي طيب وساعتها كانت نقطه تحول حياتي من زين الشاب الجامعي الفاشل ل زين الوحش وقررت ساعتها تني مش حضيع حياتي ف الروتين وحجرب واخد المغامره الحياه بدون مخاطر ملهاش طعم
ورحت ردد عليه ك الاتي
زين: معتقدش ان الحاجه بتاعت توصل لقيمه حياتي عشان اضحي بيها (عارف اني مغرور وبقولكم انا نرجسي كمان)
المجهول:شخص مغرور
زين:جدا معاها gif مستر بين
زين :ياريت تنجز احنا مش حنتصاحب
المجهول:مهمتك كمان يومين حتجي عند كافيه ....بس هو كافيه مشهور حتلاقي حد مستنيك حيديلك الشنطه ولما توصل حيدولك الفلوس هناك ومعاها ورقه فيها التفاصيل،
زين:لا مفيش حاجه من الي اتقالت حتحصل
المجهول :امال قبلت المهمه ليه
زين : لا مدام ناديه مقبلتهاش انتي الي قبلتي الطعم بتاعي
المجهول : انت عرفت اسمي منين
زين :اعتقد انك فاضيه بعد بكره ممكن نتقابل عندك ف الفيلا الساعه ٢ بالثانيه باي
وقمت نازل عند مازن
طبعا كلكم عاوزين تعرفوا اي الي حصل
فلاش باك وانا بتكلم مع المجهول
انا حولت استفزه بكلامي عشان يطول الكلام معايا اخلق حديث يخليني ابعت ال gif ف سياق الكلام وطبعا ال gif كان محتاج حد يدوس عليه ومدام مايسه داست زي ما انا كنت مخطط ودخلت عندها وعرفت مين المجهول
[مدام ناديه ٤٥ سنه سيده مجتمع وعندها فيلا ف الكنج ناديه سخصيتها قويه متجوزه راجل غني عنده ٦٥ سنه عايش بره مش سئل فيها وهي عامله فيلتها مجال لشغلها وتشتغل ف حاجات كتير ودة الي حنعرفه بعدين]
قمت قفلت الجهاز وانا مبسوط من نفسي واني بدأت ف اول قرار اخده بجد نرجع تاني نزلت عند مازن لسه حخبط لقيت الباب فتح
مريم وهي لابسه ونازله : اي دا زين ومبتسمه اوي
زين :اه زين وبقلس عليها
مريم: ع فكره انت رخم
روحت مقرب منها كدا وبرقتلها
زين :بتقولي انا اي
مريم :انت حبيبي يا زين وسع بقي عشان عندي درس
زين :مازن فين يابت انتي
مريم :معرفش يا روح قلبي
زين:اي روح قلبي دي
وحجري وراها طلعت تجري روحت داخل وقفلت الباب
الشقه بتاعتهم كبيره
داخل
زين :انت ياض يا مازن انت فين يابني
ودخلت رايح ع الطرق ومفيش حد رايح ابص عليه ف اوضته حسيت بهبد ف اوضه نجوي امه وانا عارف انها بتنزل السوق دلوقتي
روحت نحيه الوضع والباب مقفول نديت عليها محدش رد
روحت فاتح الباب جامد
لقيتها مغمضه عنيها ودماغها لورا لابسه قميص نوم ورافعه وبززها طالع منه وبتلعب ف كسها و اه من جمال كسها وردي مفهوش شعر مع ان جوزها مسافر
وبتلعب جامد
نجوي:اه اه افشخني كمان ياحبيبي افشخني كمان انا شرموطتك
نجوي :افشخني يا وحش مش زي جوزي الخول افشخني يا وحش
وانا لقب عيله ابويا الوحش وهي الوحيده الي بتنادني ب وحش اصلا
فتحت عنيها لقيتني واقف وببصلها
نجوي :اي دا زين انا انا
زين :قولتلها استري نفسك واطلعيلي بره يا خالتي
انا متعود اقولها يا نوجه مش بقولها ياخالتي الا لما اكون بتكلم جد
طلعت بره وقعدت لقيتها جايه ووشها ولابسه روب اوف يهيج الحجر طبعا انة مولع بس الراجل ميمشهوش زبره
نجوي :زين انا اسفه معرفش انك هنا
زين :انتي بتعملي كدا ليه ياخالتي
نجوي :انا معرفش بس انا ليا ست وعندي احتياجات
وجوزي ع طول مسافر
وانا قاعد وهي واقفه
روحت رايح مقرب عليها وهي واقفه
وقربت منها ونفسي ف نفسها رجعت لورا لزقت ف الحيطه
زين: ودخلت ايدي تحت الروب ع كسها دا حرام يتساب وبحرك ايدي
نجوي ونفسها بيعلي : اممم اه براحه ياوحش
وبتعلي نفسها وغمضت عنيها
روحت راجع لورا وبصتلها كدا ب ابتسامه
زين :باي يا نوجه
ونزلت وانا نازل طبعا شهد نادت عليا من ورا الباب
روحتلها ادتني ورقه وقفلت بسرعه فتحت الورقه
شهد:وانت كمان وحشتني وجمبها قلب
روحت نازل الشقه
وسمعت الاتي
عصمت(جدتي):نفسي تحبني نفسي تحسسني ان انا ست
اكرم:انتي مش كبرتي يا وليه
عصمت : كبرت اي انا اهيج بلد
اكرم:بس متهيجنيش خلي البلد تنيكك وبيضحك
عصمت بتعيط
ع دخلتي
زين :،مالك يا عصمت ينفع القمر يعيط
عصمت :مفيش ياحبيبي
زين: مالك بس يا بطل انت
عصمت :بتقول ل اكرم سامع
اكرم بيضحك
عصمت :قامت وماشيه تحضر الغدا
نزلت ع القهوه لقيت الولا مازن
مازن :فينك يا وحش وحشني
زين : انت اكتر ياض بقولك اي
مازن : اي يا كنج
زين: انا اقدر اثق فيك
مازن:احا طبعا
زين :طب حبعتلك لينك ولو ف يوم من الايام حصلي حاجه تبعته ل اكرم جدك
مازن :عيوني يا زين
زين: مش عاوز تعرف اي الي جواه؟
مازن :لا انا بثق فيك انت اخويا الي مجبتهوش امي
زين :وانا كمان بحبك ياصحبي
بعتله الينك وقولت اقوم اتمشي بتمشي ع الكورنيش عربيه سودا جت وقفت قدامي سودا نزل منها اتنين بعضلات شدوني لسه حضرب واحد فيهم شممني حاجه اغم عليا مفقوتش غير وانا قدامي كرسي وانا مربوط ف عمود وضهر الكرسي ليا ..............
كدا نهايه الجزء التاني اتمني اسمع اي راي او كومنت ف التعليقات
----------------------------------------
*لو محكمتش ع نفسك الناس حتحكم عليك
الجزء الثالث
فتحت عيني ولقيتني مربوط ف عمود وقدامي كرسي ضهره ليا
وحواليا جردات كتير فشخ وسلاح
والكرسي بيلف وقدامي فرس( رجلين بيضه اوي شمع لابسه جيبه حمره وجاكت بدله حمره )
الشخص دا كلن لسه حيتكلم
زين وانا بضحك:ازيك يا ناديه بس طلعتي احلي من الصور
ناديه ب استغراب: انت عرفتني كمان
زين :الوحش بيعرف كل حاجه
ناديه :ب ابتسامه خباثه بس ميعرفش اننا حنيجبه هنا
زين بضحك ب هستريه :بس المصنع بتاع جوزك جميل وواسع ينفع يبقي مخزن كلوتات
ناديه ب استغراب: انت عرفت منين انه مصنع جوزي
زين :فكني بس عشان نعرف نتكلم اكيد مش خايفه منك وانتي معاكي الخولات دول
واحد منهم جي عليا ولسه حيضربني
ناديه : فكه يابن الوسخه انا قولتلك اضربه
الجارد : امرك يا مدام ناديه
الجارد فكني وانا قمت وبتمطع هي قامت وقفت وجية نحيتي بطل جي عليا
ناديه زي مقولتلكم ٤٥ سنه ست ميبنش عليها غير واحده عشرينه معندهاش بطن طيزها مقبره وشكلها سكسي قشخ كبيره ع جسمها بززها متوسطه وبيضه فشخ )
ناديه:ها ياوحش مش حتقولي عرفت كل دل منين
زين : بمزاجي الاول نروح الفيلا الي هي قريبه من المصنع دي وانا بضحك
وهي متنحه
ناديه:هاتوا وتعالوا ورايا يولاد الشرموطه يا اغبيه مش قولتلكم تغموا عينوا
الجارد:و**** يا مدام كان مغم عليه منعرفش عرف كل دا منين
زين : حفضل واقف كتير
ناديه : يلا يا اغبيه هاتوا
روحنا الفيلا دخلت حرفيا من جوا متروسه رجاله ب سلاح كبيره اوي فيها بسين و في اوضه جمب الفيلا اخدت بالي منها ليها باب وواقف عليها ٤ رجاله جتت كدا
دخلنا البيت وقعدت وهي جت قاعدت قدامي ومعاها ٥ جردات ٣ حواليا واتنين وراها
ناديه:انت عرفت منين كل دا يا خول (هي شكلها شيك بس لسنها ابن متناكه )
روحت قايم ورايح نحياتها والجردات مسكتني
ناديه شورتلهم يسبوني
روحت مكمل نحيتها وقربت
روحت رزعها قلم
زين :انا سيدك يابنت الشرموطه متفكريش تشتمني تاني
ناديه :اه
والجردات جت عليا ونزلوني ع ركبتي وواحد عمر سلاحه وموجه نحيه راسي وانا اتشهدت اصراحه ومعرفش انا عملت كدا ازاي بس انا كنت واخد قرار اني أخوض المغامره
وعمر السلاح وخلاص
ناديه:سيبوه
الجردات كلهم مبلمين :ايه
ناديه :سيبوا بقولكوا واطلعوا بره يولاد المتناكه
الجردات كلهم ف نفس واحد :حاضر يا مدام
ناديه: يا نبويه ياااا نبويه
نبويه:نعم يا ست ناديه (نبويه ست شهيبه حته بلدي مربربه طيزها كبيره نيك و بززها كبيره اوي وعندها كرش بس نتايه فاجره)
ناديه:شوفي استاذ وحش يشرب اي
زين:هاتي قهوه ساده يا نبويه
نبويه :حاضر يابيه وفضلت ساكت وهي ساكت وبتبصلي وانا حاطط رجل ع رجل لحد ما نبويه جابت القهوه وشربتها وبعديها بصتلها
زين:شوفتي ان الدنيا فيها رجاله تعرف تخليكي كلبه تحت رجليها ازاي
ناديه استغربت من كلامي
زين :فكرك ان الوحش زي جوزك الخول ولا شويه المتناكين الي بتمشي كلامك عليهم
ناديه :انت بتقول اي
زين : بس اي رايك يا لبوه
ناديه : انت ازاي بتشتمني وبتعلي صوتها
زين :وطي صوتك يالبوه ولا عاوزه قلم تاني
ناديه سكتت وبصت ف الارض
زين:عاوزه تعرفي الي حصل
ناديه: اه
نرجع فلاش باك
لما خلصت كلام معاكي ع الدرك ويب
بعتلك لينك لوكيشن
اللوكيشن دا مكتوب عليه الوحش
طبعا انتي زي الغبيه حركتي رجلتك وانا عرفت لاني هكرت تليفون ف ب التالي الكاميرات كلها بتاعت عندي لأنك موصلاها بتليفون وشوفت رسايل الواتس بتاعتك مع الرجاله وانا مفعلتش اللوكيشن غير لما بقيت جاهز عشان تخطفني ورجالتك جم وخدوني
بالنسبه لمصنع جوزك ف جوزك غبيه اخدت رقمه من ع تليفونك وبعتله صوره واحده من ع اقل موقع سكس وبعتهالوا مع لينك وهو غبي وفتحه وعرفت كل الحسابات والاملاك بتاعتكم حتي عرفت ان جوزك سايبك هنا عشان هو خول وبيحب يتناك رغم سنه الكبير بس كدا
نرجع
ناديه متنحه ومش بتنطق
وانا قاعد وبضحك ع شكلها
ناديه:انت مستحيل تكون بني ادم عادي
زين :بس عارفه الحاجه الوحيده الي معملتهاش بالهكر اني شوفت فعيونك انك محتاجه راجل وجو الست الجامده دا ع الخولات الي معاكي وعشان شغلك بس
ناديه:احا انت كام سنه يابني شكلك صغر ع كل دا
زين :١٩ يا لبوتي
ناديه متنحه ورجعت لورا كدا
ناديه:انا مشوفتش كدا قبل كدا
زين :ولا حتشوفي يا متناكه
لقيتها مره واحده كدا قامت بصتلي وقلعت جاكت البدله وبقيت بالجيبه ولابسه بادي كت حرير مبين فرق بززها الكبار وجت جري عليا وتهجم ع شفايفي بتبوسها روحت لطشها قلم تاني
ناديه :اييييي
زين :لما امرك يا متناكه
ناديه متنحه وعنيها كلها شهوه : حاضر يا وحش
زين :تعالي نطلع فوق يا متناكه
طبعا انا مش عنتيل ولا حاجه انا بس بعرف أمتع الي قدامي اوي
شديتها من شعرها وقلتلها امشي ازاي
ناديه :من هنا يا دكري
دخلنا اوضه وقفلت الباب ورايا
روحت رايح غ مكان معين فصلت الكاميرا الي فيه
ناديه واقفه:انت عرفت منين ان فيه كاميرا
زين :انتي ليه حتتفاجئي
وروحت شادد شعرها وبدأت ابوس شفايفها واقطعهم بوس وهي مندمجه معايا اوي وانا عنيا ف عنيها وشايف شهوتها روحت زاققها ع الحيطه لطشتها قلم ونزلتها تفك البنطلون وانا قلعت التيشيرت ونزلت البوكسر وطلعت زبي نطر ف وشها بدأت تمصه
ناديه:احح طعمه حلو اوي
زين :مصي يا متناكه وانتي ساكته
فضلت تمص مص محترفين اوي بصراحه حسيت اني حجيب لان اول مره حد يمصلي ب الاحترافيه دي
روحت طبعا شددها من شعرها وقفتها قدامي ورزعهتا قلم
ناديه :احح ضربك بيهيجني اوي
قربت عليها روحت مقطع البلوزه وبزاز نطرت قدامي بجد وقفت زبري حديد اكتر ما هو واقف
قلعتها السنتيانه و بدأت الحس حلمتها وهي عماله تاوه اممم مص حلماتي كمان
روحت ببوس شفايفها وبقرص بززها هي اهههههه ممممممم براحه
روحت لفيت وشها ونزلت فتحتلها السوسته وشوفت اجمل طيز شوفتها
ولابسه اندر فتله وطيزها كبيره نيك قومت ضربتها اسبنك ع طيزها وسمعت احلي اه ف الدنيا لفتها روحت نيمتها ع السرير وبدأت الحس كسها وهي اممممم احححح اوف لحسك حلو اوي يا سيدي
وانا عمال الحس ف كسها واعمل دواير حوالين وهي شغاله تأوه
قومت نمت جمبها وضربتها ع كسها هو كسك بينزل عسل ليه
ناديه:مش قادره انت هيجتني فشخ
قومت طلعت فوقيها وبدأت ادخل زبري ف بقوها وبدأت انيك بقوها جامد بتاع ٥ دقايق لحد ما اتخنقت ووشها احمر وهي اممممممم احححح مش قادره اخد نفسي ووشها كله متغرق افرزات والملايه تحت كسها بحر عسل
روحت بدأت العب ف كسها وببوسها وبعض شفايفها وبدأت العب بسرعه اه اه اه حجيببب وجابت عسلها ف ايدي روحت جايب ايدي وحاطتها ف بقوها وخليتها تلحس عسلها روحت قلبها ع وشها وخليتها تفنس وبدأت الحس خرم طيزها واعمل دواير حوالينه وهي كل الي طالع عليها احح انا شرموطتك انا عبدتك احححح افشخ طيزي بدأت ادخل صباع بس كانت ضيقه فشخ
روحت بليت صباعي من عسلها وبدأت ادخل ادخله وهي امممم احححح اوففف عل صباعك براحه بيوجع اوي
كنت انا اصراحه ولعت
لقيتها الحس كسها وهي اههه دخله بقي ارحمني نيكني نكني بقي
روحت مسكت زبي بفرش كسها بيه وهي احححححمممممم كسي مولع يابن الخول
ضربتها قلم متشتميش سيدك يا شرموطه هي حاضر ياسي....اهههه كنت انا رزعت زبري ف كسها وبدأت انيك جامد وهي اهههه امممم كسي احححح اول مره اتناك كدا احححح يا دكري
وعمال ارزع فيها وهي تتاوه اه اه اه مممممم نكني كمان نكني
وانا بعد ٨ دقايق كدا كنت حجيب روحت نزلتها وجبت ع وشها المفاجأة اني لقيت ددمم ع زبي بصتلها كدا قولتها انتي بنت
ناديه:اه انت اول دكر ينكني
شلتها ودخلتها الحمام وحطتها ف البانيوه ف مياه دافيه وانا مستغرب
لقيت علبه سجاير
زين:اي علبه السجاير دي
ناديه:بحب ادخن وانا بستحمي
ولعت سجارة
زين:انتي بنت ازاي وانتي متحوزه بقالك سنين
ناديه:جوزي الخول يوم الدخله اكتشفت انه خول بيتناك ومن ساعتها وانا بنيكه عشان اتحكم فيه وفلوسه وزي ما انت شايف عايشه فين
زين:بس حافظتي ع كسك كل دا واشمعني سبتني انا انيكك بعد كل السنين دي اكيد انة مش عنتيل المحله
ناديه:لا مش عنتيل المحله وزبرك مش اكبر زبر بس انت بتعرف تمتع وتهيج الي معاك وزبرك بيجنني جويا معرفش ليه
زين: اكيد في زي كتير
ناديه :لا مفيش راجل فهماني زيك ولا عرف يطلع المتناكه الي جوايا
زين : طيب يا متناكه انا عاوز عربيه توصلني لمكان
ناديه:لا انت مش حتمشي انت خلاص بقيت جوزي
رزعتها قلم
زين انا اقول كل حاجه وامتي وازاي
ناديه :حاضر يا دكري
زين:انا لما عاوزك حلكمك احنا لسه في مبينا حاجات كتير جايه سلام
ناديه:سلام يا دكري
ناديه كلمتهم وانا اخدت دوش ومردتش انيك ناديه تاني عشان اشوقها
ونزلت وفعلا لقيت عربيه مستنياني
رجعت ونزلني مكان مجبوني
رجعت البيت ع حوالي الساعه ١١ بليل داخل انام لقيت لقيت ستي مستنياني
عصمت:انت فين يابني قلقتني عليك وجيه بتحضني
حسيت بجسمها سخن اوي وهجت اصراحه مع اني لسه نايك بطل بس ستي جسمها لا يقاوم
زين:معلش يا عصموتي اتاخرت كنت بعمل مشاوير اي الي مصحيكي
عصمت ديرت وشها :مفيش ياحبيبي
جبت عينها ف عنيا
زين:القمر زعلان ليه
عصمت :زين هو انا وحشه
زين:احا مين ابن الوسخه الي يقول كدا
عصمت برقت:عيب ياولد
زين:معلش يا عصعص
عصمت :بجد
زين:انتي زي القمر واحلي من بنات دلوقتي
عصمت :يا بكاش ازاي ياعني
زين :انتي مش شايفه جسمك ولا اي يا عصعص
عصمت:ولد اتلم انا ستك
زين:انتي لو مش ستي اه
عصمت ب ابتسامه:كننت عملت اي
زين :لا عيب اقولك طبعا
عصمت :لا قول
زين :لا عيب يا تيتا
عصمت : قول ومتقوليش يا تيتا
زين:اقول مش حتزعلي
عصمت:قول
زين : كنت قطعت طيازك اللبن دي ونيكتك طول اليوم
عصمت :عيب يا ولد الي بتقوله دا انا ستك وكمان انا كبرت ع الكلام دا
زين:كبرتي اي بس وبمسك بز ها انتي مش شايفه اللبن.
عصمت:اتخضت وقامت جريت ع اوضتها
دخلت انام
لقيت رساله ع التليفون
رقم:مش عيب تلعب ف كس خالتك وتسيبه هايج .............
كدا نهايه الجزء التالت وياريت اسمع رائيك ب السلب او الايجاب عشان احسن من كتابتي
[ادراك الهدف اهم من السعي وراء ال لا شئ ان لم تضع هدف ف انت ف طريق بدايه النهايه ]
اهلا بيكم ف
# الجزء الرابع
دخلت انام
لقيت رساله ع التليفون
رقم:مش عيب تلعب ف كس خالتك وتسيبه هايج
انا بقي جوايا كذا شعور خايف ان حد شافني و فنفس الوقت شعور تاني اني مخفش من حد ومن أي تهديد
زين: ملكش دعوه انا اعمل اي المهم هنا عجبك الي شوفته
رقم:انت مش خايف افضحك بقي
وراح بعتلي فديو وانا بمسك كس خالتي نجوي
طبعا انا اتجننت وانا اصلا قفلت الباب ورايا ومريم كانت نزلت ومازن مكنش موجود مين الي يكون صور و بيساومني ع الفديو
زين :حلو بي مش كنت تصوره ب كوالتي اعلي
رقم :معتقدش ان دا حيبقي موقفك لما اشيره وافضحك
شوفت الرساله وقررت اني مردش وقفلت التليفون وانا دماغي حتنفجر من التفكير ف حياتي دي بقت ازاي وصلت للطريق دا إذا كان أول واحده انيكها ناديه واني بقيت مسيطر علي واحده زيها ولا ع خالتي الي هايجه عليا ولا ع الزفت الي بيهددني
ونمت قمت بدري مع اني نايم متأخر ودخلت البلكونه وقت الشروق وقعدت ع كرسي جدي وبدأت افكر حعمل اي ف الي جي هل انا عايز دا هل انا فعلا عايز حياتي تبقي كدا وعنيا راحت ف النوم
مفقوتش غير ع اغاني جدي وهو قاعد جانبي ع صوت الست
*قابلني والأشواق ف عنيه *
قمت بصتله كدا
زين :مش ناوي تبطل انك تفضل تسمعها ع طول
جدي : ما انت لو تعرف الي فيها
زين:واي الي فيها ياعم اكرم
جدي:مينفعش يبقي في حد ف الكون يعرف عنك كل حاجه موت وسرك معاك يا زين
زين:انت شكلك وراك حكايه
جدي:وبعد كدا بطل تفكر كتير ف المكان الغلط
زين:مش فاهم
جدي:عنيك بتقول انك دماغك وجعاك من التفكير
زين ب استغراب
جدي:متستغربش لما حد بيتفرج ع فيلم ويجي يتفرج تاني بيبقي حافظ الاحداث بس بيحاول يغير الاحداث عشان النهايه تكون سعيده
زين:مبقتش فهمك و**** يا اكروم
قمت اغسل وشي ف الحمام وانا كل تفكيري الراجل دا بيفهمني ازاي ديما لما يبص ف عيني يعرف بفكر ف اي
بفتح باب الحمام وانا سرحان واشوف أجمل واحلي انثي واقفه تحت الدش والمياه نازله ع جسمها وبززها المدللله اههه ومغمض عنيها وفتحت شافتني اتخضت
زين:معلش يا عصمت معرفش انك هنا
عصمت :اطلع بره يا زين
زين :سيبني اتفرج ع الحلاوه دي شويه
عصمت بترشني ب المياه وهي مبتسمه:اطلع بره يا قليل الادب
روحت خارج وكل دة والتفكير مش مفارقني بقيت تايه مش عارف اكمل ولا اركز ف دراستي ولا اعمل اي
قولت اطلع ع السطح وصلت الدور التاني ولقيت ميرنا بتنادي عليا
ميرناوهي مخضوضه:يا زين يا زين
زين:مالك بس في اي يا ميرنا
ميرنا:الحق بابا وماما بيتخانقوا
داخلنا جري ع جوا لقيت عصام واقف بيتخانق مع ندي
ندي بتزعق:متخلنيش اتكلم انا مستحملاك من زمان
عصام:مستحمله مين يا وسخه
ندي:مستحمله قرفك وعيشتك الزفت مش عارفه اتجوزت واحد زيك ع اي
انا وميرنا دخلين
زين:اي بس يا جماعه صتكوا جايب اخر الشارع
عصام بيبص لميرنا
عصام :**** **** ملقيتيش غير الفاشل دا الي تجبيه
زين :مش حرد عليك وببصله بقرف
عصام :يابنت الكلب
وجي بيجري ع ميرنا يضربها
انا وقفتله
زين:لا ضرب لا حتضربها بتاع اي
عصام: انت بتحوش بنتي عني وبيزعق
ولسه حيميد ايده روحت زاقه
زين:انا مش حمد ايدي عليك عشان جدي الي رباني إنما أنت متستهلش
عصام :و**** لو اوريك يازين موتك حيبقي ع ايدي يا زين لو بعد ميت سنه
وخد بعضه ومشي
انا قاعدت اهدي ف ميرنا وندي بتعيط اخدتها ف حضني
زين:اهدي بقي يا ندوش
ندي :انا زهقت منه ومن عمايله شوفت عايز يمد ايده ع بنته
زين:معلش هو متعصب بس
ندي:انت بتدافع عنه هو استوعد يموتك انا مستحملاه عشان خاطر ميرنا بس
زين:معلش يا ندي انتوا عشره
لقيتها هدت وبستني ف خدي
ندي:شكرا بجد يازين لولاك كان موتني من الضرب
قمت واخد بعضي وسلمت عليهم وطالع
لقيت ميرنا بتنده عليا ومبتسمه
ميرنا:زين
زين:نعم يا ميرنا في حاجه تاني
لقيتها بستني وطلعت تجري انا قولت عادي مراهقه
طلعت السطح سمعت صوت ف الاوضه وانا محرج محدش يخشها
روحت واحده واحده ولسه حدخل ببص لقيت
شهد نايمه ع الكومبيوتر وعلي وشها ابتسامه جميله اوي
شهد دي أجمل حاجه ف حياتي بجد مهما اشوف طياز او اكساس عمري مافكرت فيها غير انها حببتي وشها جميل بدر منور نايم
دخلت بهدوء وقعدت بصصلها معداش ربع ساعه ولقيتها بتفتح عينها وتتمطع شافتني اتخضت
شهد:زين؟؟!
بتكلم بجد زين:بتعملي اي هنا يا شهد
شهد:انا انااا!!!!
زين :هو انا مش قولت ان دي محدش يخشها
شهد:و**** انا اسفه
زين :قوليلي دخلتي هنا ليه
شهد ووشها محمر:اسفه يا زين
زين بزعيق :دخلتييي هنا ليهه
شهد بدأت تدمع: كنت عايزه اقعد ف المكان الي انت تقعد فيه واحس بوجودك عشان بقالي مده مشوفتكش
زين:وتحسي بوجودي ليه وانا مش عاطي اي راككشن ضعف بس من جويا بتقطع عشان هي بتدمع
شهد:ها عادي اخوات وبحب اقعد معاك
زين :اخوات اه طيب روحي يلا عشان امك فايزه دي متزعقش
شهد:يا زين انا
زين :يلا يا شهد
شهد :حاضر وهي بتدمع وماشيه خارجه
زين:و ع فكره انا مش اخوكي
وروحت قافل الباب وراها
كنت محتاج اقعد لوحدي محتاج اعرف اجابات كذا سوال
انا مين؟!
انا جيت الدنيا ليه؟!
انا عايز اي ؟!
سرحت وقعدت افكر كانت الساعه حوالي ١٢ الضهر
قاعد بفكر محستش غير والباب بيخبط
وبقول مين
مازن:انا يا ابو الصحاب
زين:خش يا مازن
مازن:فينك ياعم الناس قلبين عليك الدنيا
زين:اي مبقاليش ساعه بس هنا
مازن بيضحك:ساعه اه انت شارب حاجه
زين:ليه
مازن :الساعه ٩ بليل يا حج زين
زين مستغرب:٩ ازاي
مازن:تلاقيك سرحت
زين :طيب يلا ننزل عشان اروح اقعد مع جدك اكرم شويه
انا طالع من الاوضه مش مستوعب اني بقالي حوالي ٩ ساعات بفكر وازاي الوقت عده بسرعه كدة بس مش مهم المهم اني عرفت انا عايز اي وانا مين
وانا نازل مع مازن امه نجوي بتطلع الزباله
وشافتني
زين:ازيك يا نوجه
نجوي وهي باصه ف الارض :انا كويسه يا زين
زين :ماشي ياحبيبتي سلميلي ع مريومه بقي وسلمت ع مازن وروحت نازل شهد مستنياني ع السلم
شهد:انا اسفه بس انت وترتني
زين:محصلش حاجه ورحت نازل وسيبها مع حزنها وشوقها ليا ونزلت
دخلت ع جدي لقيته قاعد ومضايق
زين :انا عايز اشتكيلك
جدي:عارف
زين:انا معملتش حاجه غلط هو الي شتمني وعاوز يضرب بنته عشان بتستنجد بيا
جدي :انت مش غلطان يا زين
زين:انت شايف اعمل اي
جدي:انا خلاص عملت
زين:عملت اي
جدي:طرد عصام
زين مستغرب :ليه بس كدا يا جدي محصلش حاجه وانا مضايق
جدي :لا حصل الولد دة بقي خايب مش مقدر النعمه وصايع وبيتعاطي مخدرات ومش اول مره هو من زمان فاشل و ضايع
زين:يا جدي معلش سامحه
جدي:خلاص يا زين انا خدت القرار ومراته وبنته دول ف حمايتي
زين مستغرب من عصبيه جده وانه ازاي يعمل كدا مع ابنه
زين:هو اي الي حصل خلاك تعمل كدا هو مش اول مره يتخانق مع ندي
جدي :اعمل كدا اي
زين:هو اكيد عمل حاجه خليتك تطرده مش بس انه اتخانق مع مراته
قول يا جدي
جدي :بلاش يابني
زين:قول يا جدي لو سمحت
جدي : ماشي
*نرجع فلاش باك
لما اتخنقت مع عصام وزقيته وبعديها هديت ندي و ميرنا
عصام نزل وهو شايط من الغضب
وراح لجدي وحصل الاتي
جدي :مالك يا عصام يابني
عصام: انت حتمشي حفيدك دا وتطرده
جدي:حفيد مين و اطرد مين انت بتتكلم ع مين
عصام :ع زين يا بابا بيدخل ف بيتي و بيحش بنتي عني لا وكمان بيزقني
جدي:انت اتجننت يا عصام عاوزني امشي ابن اختك وانا الي مربيه
عصام:اه كفايا كدا شايف نفسه وهو فاشل ومش كفايا ان امه عملت عملتها وهربت
جدي :اسكت يا عصام واهدي
عصام:لا مش حسكت ويا انا يا هو ف البيت دا
جدي:مش فاهم
عصام : يا تطرده يا لا انت ابويا ولا اعرفك ومش حتشوفوا مني غير كل شر
جدي :انت اتجننت ودماغك اتلحست من الادويه الي بتخدها اوعي تكون فاكر اني معرفش انك مدمن
عصام:اه واضح انك مش حتطرده طب انا حوريم
جدي:اطلع بره بيتي ياكلب ومش عايز اشوف وشك ومتعتبش هنا تاني
عصام :حموتهلك يا اكرم حموتهولك
وطلع ماشي بره
نرجع تاني
زين:انا اسف يا جدي
جدي : انا الي اسف يا ابني ع كل حاجه بتحصلك بس انا عارف انك تقدر ع كل دا
زين:انا مش فاهم
جدي بصلي : وقالي كمل الي انت نفسك تعمله وقام راح دخل ينام
زين طبعا انا مضايق ودخلت وقفلت اوضتي عليا لحد تاني يوم الصبح ومن هنا الوحش رجع تاني
صحيت ك العاده وقررت اني حتعامل أكن محصلش حاجه
لقيت جدي مش متأثر وزي ما هو ف البلكونه
روحت فطرت ونزلت قولت اروح اعمل مصلحه كدا
وانا ماشي شوفت ميرنا جاية عليا وماشي وراها واحد بيعكسها
شورتلها تعدي من جمبي وروحت وانا ماشي دخلت خبط كتفه
زين:مش عيب تعاكس بنات الناس يا صحبي
الشخص:وانت مال اهلك هي من بقيت عيلتك
زين:اهلي؟ وهي من بقيت علتي؟
زين : بالنسبه ل اهلي ف حقولك وبالنسبة ليها ف هي من عليتي فعلا
وروحت مديله يد ف ف وشه خدها وجي عليا رزعني رجل الصراحه وجعتني وانا مبحبش حد يضايقني
روحت جري عليه ووقعت بيه ف الارض وهاتك يا لكميات وضرب ف الوش الولا وشه اتشلفت
الناس اتلمت علينا وفضوا العركه وابوة الولا جاه وشاف وشه متعور
ابو الشخص:انت عملت اي ف ابني يا عرص
زين:احترم نفسك يا راجل انت عشان مقلش منك
ابو الشخص :تقل مني انا دا انا المعلم ناصر
الناس مسكانا بعيد عن بعض
زين:اه المعلم ناصر انا اسف يا معلم كسمك ع كسم ابنك
المعلم ناصر مصدوم:يابني عيب
زين:ابنك عاكس اختي وكمان بيبجح لازم يتربه
المعلم ناصر :حقك عليا يا ابني و حقك عليا يا عروسه
وخد ابنه ومشي وانا اخدت ميرنا وروحتها ودخلنا جرت ع امها تحضنها وحكتلها الي حصل بس وهي بتحكي انا شوفت نظره مع ابتسامه مدريه من ندي حيرتنا
زين:حمد**** ع سلمتك يا ميرو
ميرنا :شكرا يا زين
ندي: خشي جوه يا ميرنا يلا غيري
ميرنا:حاضر يا ماما
ندي : شكرا يا زين ع كل حاجه بتعملها معانا انت راجل بجد
زين:اي ندوش دا عيب احنا واحد
ندي :قربت مني ولقيتها وطت قدامي كدا و شوفت فلقه بززها الصغيره وكانت لابسه روب تحتيه قميص لبني اوفف نار
انا فضلت ثابت
لقيتها باستني ف بوقي
ندي : دي مكافأه رجولتك
زين:مقبوله يا ندوش
وقومت ماشي وانا طبعا مستغرب ان ندي عملت كدا واي الي خلها تهيج عليا مع اني بعمل اي حاجه يعملها اي راجل
روحت رايح للواد عمر فلاشه
دا صحبي وفاتح محل اليكترونيا
دخلت قاعدت معاه وسلمت عليه
عمر:اي يا معلم اي اخبارك
زين :تمام يا صحبي
عمر :محتاج اي يابو الوحوش
زين:اخويا الي فاهمني
محتاج دستت كاميرات أحجام مختلفه بس تكون صغيره
عمر:عندي حاجه صيني منزلتش السوق وصغير لو دكر طلعها من مكانها
زين:هو دا المطلوب جهزهالي
عمر:بس دي غاليه عليك يا وحش عامله ٣٠٠٠ دولار
زين:مش حستخصر ف اخويا جنيه ياعبيط
عمر:حبيبي يا وحش
زين:حعدي عليك بكره اكون جبتلك الفلوس
عمر: اشطا يا صحبي
روحت مشيت من عند عمر ورايح مروح
ببص ع سوبر ماركت كدا
لمحت الراجل الي كنت بيتخانق معايا الصبح هو ابنه وجامبه واحده بجلابيه بس اي اوووووف نتايه جمل
وانا ماشي لقيته نده عليا
المعلم ناصر : يا استاذ وحش
[المعلم ناصر حوالي ٥٦ سنه راجل بداء من الصفر بني نفسه لحد ما بقي عنده سوبر ماركت لانه راجل فلاح مليان وعنده كرش كدا شكل معلمين ياعني ولابس الجلابية ع طول وعنده كذا صبي ]
انا استغربت ان عرف اسمي
بصتله كدا
زين :انت تعرفني
المعلم ناصر : انت لحقت تنساني يا استاذ وحش
زين:اه انت الي حصل بينا مشكله
المعلم ناصر:عليك نور
لقيت الست الي جمبه برقت كدا وقامت
الست :انت الي ضربت ابني بقي يا ديك البربر
زين ومبرق:لنا الرجاله تتكلم تسكتي
المعلم ناصر:اسكتي يا روح اسكتي
[المعلمه روح ٤٨ سنه عندها ابنها الوحيد عايشه دور المعلمه وتشيش بس اي نتايه زي الحمل حاجه فيفي عبده كدا طيزها كبيره وبتتهز وهي ماشيه وبتلبس عبايات ضيقه وبززها كبار تطبخ فيهم]
بصتلي ب استغراب كدا
روح:حاضر يا معلم اما نشوف
المعلم ناصر : يا استاذ وحش
زين:اسمي زين زين الوحش
المعلم ناصر :ماشي يا استاذ زين احنا عاوزين نعزم عندنا عشان نتصالح ع طلعه ابنه من المحل بيبصصلي وخايف
روحت سيبت المعلم ورايح نحيه الولا وهو ك ش مني كدا والصبيان بتاعت المعلم جيا بتجري عليا
روحت واخده ف حضني كدا جامد
زين:متزعلش ياض بس متعكسش حد تاني كويس انها جت مني
الولد:ماشي
المعلم ناصر:خلاص يا عبده متعملش كدا تاني
طبعا الكلام دا مش عاجب المعلمه روح عشان شيفاني راكب الجو ع جوزها وابنها
المعلم ناصر:قالي شكر يا استاذ وحش وحصل خير مع الف سلامه
صوت المعلمه روح مره واحده:لا لازم نعزمه ف البيت
المعلم ناصر: اي
روح:نعزمه ع الغدا عربون محبه و ايدها ف وسطها و رفعه حواجبها
زين:لا مش فاضيلك
روح برقت
زين :مش فاضي بكره معادنا بعد بكره حاجي هنا الساعه ٣ سلام يا عبده سلام يا ناصر
كلهم مبرقين من طرقتي واني بقوله يا ناصر
روحت وداخل وقولت اطلع السطح وانا طالع ولسه حدخل سمعت صوت ولد
الصوت:اه اه دخلي صباعك كمان .....
كدا نهايه الجزء الرابع يتري ا يه الي جي اي المفاجأءت
زين عاوز الكاميرات ليه
زين حيعمل اي مع المعلم وعيلته
ويفضل سايب ناديه لحد امتي
وكل دا كوم والصوت الي ع السطح كوم
اتمني يكون عجبكم الجزء دا
الجزء الخامس
( الخروج عن النص أمتع من الالتزام ليه )
روحت وداخل وقولت اطلع السطح وانا طالع ولسه حدخل سمعت صوت ولد
الصوت:اه اه دخلي صباعك كمان .....
طبعا سمعت الصوت اتسمرت مكاني الصوت مش غريب عليا اي دا دا صوت زياد دماغي لفت انا عارف انه فاشل بس معرفش انه خول
اتسحبت وطلعت دخلت السطح لقيت الصوت جاي من الاوضه بتاعتي روحت بشويش وببص من خرم الباب وكانت هنا الصدمه وكانت مرينا واقفه بكلوت فتله احمر وبززها مدلدله وزياد نايم ع بطنه وهي بتدخل صباعها جوه طيزه
زياد: براحه ية مريم خرمي ضيق ع ايدك
مريم:بس ياخول وراحت ضرباه سبنك
زياد:حاضر يا مريم
مريم بتضربه ع وشه : اسمي ستك مريم يا عرص يابن فايزه المتناكه
زياد:اححح حاضر يا ستي
طبعا انا متوصيتش وطلعت وفتحت سنه وبدات اصور
مريم بتشده من شعره :تعالي يابن العرص
وقعدت فنست ع الكنبه وراحت ماسكه وشه وحطيته جوه طيزها منظر ابن وسخه هيج زبري
زياد:ريحه طيزك وحشه يا ستي
مريم:الحسها يابن الشرموطه وبتزق راسه جوه
زياد:بيلحس و عمال يلعب ف زبره الصغير ااي مكملش ٩ سم
مريم:امممم الحس كمان ية خول الحس طيز ستك
زيادبيلحس وبيعمل بلسانه دواير حوالين خرمها
المهم مريم قعدت تلعب ف كسها وهو بيلحس طيزها وجابت عاسلها
وراحت نيمه زياد ع ضهره ف الارض وفضلت تلعب برجالهة ف زبره الصغير ومفيش ١٠ ثواني وكان بيجيب
زياد: ااااه اهههه حجيب ونطرهم
مريم راحت تافه ع وشه :يلعن الي جابتك خول
وراحت لبست هدومها وهو فضل مكانه
انا قومت نازل طبعا واتبسط بالي شوفته عشان كدا حمسك حاجه ع الخول زياد و ف نفس الوقت زعلت ع اخو حبببتي
طبعا نزلت دخلت نمت كانوا ناموا كلهم
صحيت ع الساعه ٦ الصبح
طلعت السطح هدوء تام بجد انصح اي حد يعمل اي حاجه تبقي بدؤي موضوع ممتع مع اغاني هاديه
دخلت جبت الرقم الي كان كلمني و صورني وانا بلعب ف كس خالتي
بعتله الفديو بتاع زياد و مريم طبعا انت عزيزي المشاهد عاوز تعرف انا ازاي اديله حاجه يمسكها عليا
بس تحب اقولك اني انا الي ماسكها عليه
ماسدج زين:اي رايك ل الفديو دا ابقي حته مع فديو خلتك يا عرص
ماسدج تانيه زين: الساعه ٢ تطلعي مكان مكنت موجود امباره
وقفلت وروحت فاتح الكومبيوتر حاسك فهمت بس انا عاوز افهمك
نرجع فلاش باك
طبعا لما الرقم كلمني انا حسبت حسباتي واستبعدت مازن و مريم تماما بس مين كان بيطلع ديما يقعد مع مريم صح زياد بحكم انهم قريبين ف السن ف المعلم كان موجود لما انا دخلت والديوث صورني انا وخلته وقتل حيزلني طبعا حتسالني عرفت ازاي قولتلك لو انت مركز انه غبي وفاشل المعلم كان بيكلمني من رقم ابوه القديم لما عملت تحرياتي وعرفت ان الرقم ب اسم ابوه
نرجع تاني
فتحت الكومبيوتر
قاعدت لحد ١٢ ونزلت روحت للزميلي جبت منه الكاميرات(ارجع الجزء الي فات)
ودخلت ع ١ البيت سلمت ع اكرم و دخلت ع عصمت كانت نايمه اوف دي لابسه قميص نوم ومش تحتيه حاجه روحت بايسها من بوقها
عصمت فتحت عنيها واتخضت لسه حتصوت عملتها علامه اسكتي
وببوس شفايفها وبحط ايدي ع بزها وهي عينها ملها شهوه نزلت ايدي ع كسها وهي فارده جسمها ع السرير وببوس فيها وهي استسلمت خالص طلعت زبري من البنطلون وهي عنيها لمعت لما شافته قربته من شفايفها وبدات تحكه ف بوها وهي فتحته وبدات ادخل زبري ف بوقها اممممم عظمه بتمص ولا اجدعها شرموطه امممم مصها حلو اوي قعدت العب ف كسها لحد مجابت عسلها وانا لسه روحت مدخل زبري لقيتها برقت
عصمت:مالك اضيقت؟
زين:لا بس انتي خلاص جبتي شهوتك
عصمت:بس انا لسه مشبعتش منه
زين:مش مهم ليله دخلتك بعد بكره سلام
عصمت مزهوله مني وانا طلعت فوق السطح مستني الي يجي
٢:١٠ ومحدش جاه
٢:١٥ لقيت زياد داخل عليا وهو خايف
قمت ماشي نحيته ورزعته حتت قلم ابن حرام ايدي علمت ع وشه
زين:مش قايلك تجي اتنين يابن الخول
زياد:انا اسف
زين :معرفش معنها انت بقي يا متناك عايز تهددني ادي انا اهو معايا الي يفضح عيلتك كلها يابن العرص
زياد :حقك عليا
زين:لا لازم يكون في عقاب
زياد:تحت امرك
زين:تنزل دلوقتي تجيب كلوت وسخ من كلوتات امك وتلبسه ووتجيلي
زياد:بس
زين برقتله
زياد :حاضر
عدي حوةلي ربع ساعه ولقيته داخل عليا ومكسوف
بصراحه هو كانت طيزه كبيره وتهيج بس مش حاسس اني عاوز انيكه مش ميولي
شورلتله يقلع
زياد قلع البنطلون وكان لابس كلوت فتله ماسك ع طيزه اوف ع المنظر كلوت احمر
زين:دا كلوت مين
زياد: امي
زين:اسمها فايزه الشرموطه
زياد:كلوت امي فايزه الشرموطه
زين:اقلع والحسه
زيادبيسمع الكلام
زين:عاوز تشوف امك بتتناك ياخول
زياد :بداء يتفاعل ويقول اه
زين:عاوزني افشخ طياز امك ياخول
زياد :اه نفسي تفشخوها انت ومازن
زين:اه يا ديوث ياخول
زياد :انا ابن متناكه تممم
زين تف عليه:غور يابن العرص ولظا اعوزك حبقي اكلمك
زياد:مش حتنكني
زين:غور يابن الشرموطه اجري
نزلت قولت اتمشي شويه وانا ماشي وقفت قدامي عربيه بورش ونزل شباكها المتفيم
ناديه:اركب
زين :مليش مزاج يا شرموطه
ناديه:ابوس رجل اركب بقي يا دكري
زين ركتب
اول لما ركبت رحت قافش ف فخدها
ناديه :امممم وحشتني اوي
زين:عاوزه اي ياوسخه
ناديه خادتني وطلعنا ع فندق ودخلنا اوضه و اول لما دخلت اتصدمت من مين الي جواه
زين:انتي ؟
ناديه :مفاجاه مش كدا
الشخص : مكنتش مصدقه الي ناديه حكتهولي عنك قولت اشوف بنفسي
وهنا ينتهي الجزء الخامس انتظروا السادس وننتظر تعلقكم
قصتنا فيها جنس و فيها احداث تانيه مش كلها جنس حاجه مكس كدا تحفه اتمني تعجبكم ممكن تكون المقدمه طويله معلش بس دول عيلتي والي حعمل كل حاجه جايه عشانهم :
المقدمه:
انا زين الوحش من يوم ما اتولد وانا حظي مش عارف احدده هل هو حلو ولا وحش اتولد ف عيله ابويا انفصل عن امي وامي هربت مع جوزها وابويا ميعرفش حاجه عني
عايش مع عيله امي هما الي ربوني كان في بيت عيله
مكون من ٤ أدوار
اول دور دا فيه جدتي و جدي كنت عايش معاهم جدتي عصمت ( ست بيضا عيونها عسلي شعرها ابيض فضي مهتمه بنفسها مع انها ٦١ سنه ميبنش عليها طيزها مدوره وبززها مدلدله كانت بنسبالي فتات احلامي وانا عجوز )
جدي اكرم (راجل عجوز ٦٨سنه دا بقي دماغه توزن بلد بس هو الي بيكسل وعايز يعيش ف سلام )
خلفوا ٤ عيال فاطمه ، فايزه ؛ نجوي ؛ عصام
فاطمه ودي امي الي هربت وملهاش دور دلوقتي
خالتي فايزه ٤٥سنه قاعده ف تالت دور (جميله جمال رهيب بيضه زي امها عينها عسلي شعرها بني معاه شعر ابيض مديها جمال رهيب طيزها كبيره اوي ملبن وبززها متناسقه مع طيزها وفرس زي ما الكتاب بيقول ) متجوزه رامي طبعا جدتي كانت متجوزه صغيره فايزه الكبيره طبعا دي اكبر واحده عندها زياد ١٧ سنه (عيل طري ومفيش منه رجا فاشل ومضيع حياته )و شهد ١٩ سنه ودي كانت قدي (بيضه زي امها مش طخينه ولا رفيعه شعرها بني غامق بززها متوسطه و طيزها مدوره وشكلها بجد تحفه ) ودي بقي انا كنت بحبها وتحبني من صغرنا بس فايزه مكانتش بتطقني ومكنتش اعرف ليه
نجوي ٤٣ سنه قاعده ف اخر دور (طويله بيضه شعرها اسود ل ابوها دمها خفيف بززها كبيره وطيزها اكبر تهيج اي زبر وتحب الحياه اوي )متجوزه عزت ودا مسافر شغال بره
عندها مازن ودا صاحب عمري (١٨ سنه وجدع اوي ومعاه اسراري )وعندها مريم ١٦ سنه (صاروخ متحرك الي يشوفها يقول انها عندها ٣٠ سنه جسمها فاير وطيزها لبن وبززها توقف زبر اي دكر ) ودي كانت بتعملني حلو اوي معرفش ليه بردوا
عصام ودا اصغرهم ٣٨ سنه ( كان ديما شايف اني فاشل وهو شغال صيدلي) اتجوز ندي٣٦سنه مش عارف بتحبه ع اي قمر ماشي ع الارض (وشها جميل اوي عود فرنساوي بززها صغيره اوي بس طيزها مدوره ومرفوعه لفوق حاجه كدا استيل اوي ) عنده بنت ميرنا ١٧ سنه شبه امها ( بززها صغيره بس ميرنا طيزها اكبر من امها ) ودا ف الدور الأول
صح نسيت اعرفكم بيا
زين الوحش ١٩ سنه ديما كله كان شايف اني مختلف الي شايف اني كائيب والي شايف اني ذكي ذكاء خارق بس الحقيقه اني كنت ديما عندي طموح اني ابقي حاجه جامده مش قوي لا ولا غني لا بردوا ولا عندي سلطه بردوا لا حاجه كدا محصلتش وكنت فعلا ذكي بس مكنتش اعرف دا
انا طويل ابيض شعري بني فاتح عريض جسمي عادي شبه مقسم وزبري طبيعي زي كل الي ف سني ١٦سم
اسف لو طولت عليكم بس المقدمه مهمه
الجزء الأول يطبخ ف غطون وقت قليل:
الجزءالاول :
حياتي الفتره اني بقضي يومي واخش استني معاد النوم عشان اتخيل حياتي الي نفسي اوصلها وكل يوم اروح المخروبه الكليه ونا مبضون لاني مش مقتنع بيها انا ف كليه حاسبات دخلتها لأني بحب الكومبيوتر
اليوم ابتدا ك العاده ستي بتصحيني
ستي:قوم يابني بقي متتعبنيش معاك
زين :مخلاص بقي يا عصمت قولتلك حقوم (كنت بحب انديها ب اسمها هي و جدي)
قومت دخلت اغسل وشي ورحت طالع ف الصاله ببص لمحت جدي ف البلكونه وقاعد بيسمع ام كلثوم وداخل ع كلمه (وغالبني الشوق )
جاه ف دماغي قد اي الراجل الي دماغه جباره دا رايق لاني كنت عارف انه عظيم
دخلت
زين:صباح الفل يا عم اكرم يا رايق
جدي :اتلم يا ولد انت اي عم
زين:ياعني اكرم دي عادي بنسبالك وضحكنا
قعدت معاه وستي بتحضر الفطار
لقيته بصلي كدا وقالي
جدي : مش ناوي تبداء بقي بصتله ب استغراب
زين :ابداء اي ياجدي انت ام كلثوم خليتك تخرف ولا اي
جدي :احترم نفسك ياولد مش ناوي تبداء الي انت بتحلم بيه حتفضل تحلم بس مش حتوصل لازم تبداء تبني التاريخ
زين:بحلم بيه اي بس وتاريخ اي انا قايم اشوف العسل الي جو دي واسيبك مع الست
جدي:يابني انا مش عاوزك تكون زي انا اكتر واحد حاسس بيك ع العموم خد الكلام وارميه ابداء يا زين ابداء عشان توصل
زين :لا لا انت الست بوظتك خالص
وقومت وانا دماغي مبطلتش تفكير ازي جدي بيقول كدا كانه قاعد ف راسي و عارف بفكر ف اي واني بقعد احلم ب احلام نفسي احققها ازااي
روحت دخلت المطبخ وروحت ورا ستي وبوستها
زين: هو الحلو دا كله ينفع يقف كدا المفروض نجبلك خدمين يا ملكه
ستي:بس يولا يا بكاش انت مروحتش الجامعه ليه
زين:وانا اسيب الجمال دا لوحده ميصحش
ستي مبتسمه: بس بقي يواد و يلا اجهز عشان جمعتك
زين:لا لا مش رايح انهارده عندي محاضره بس ومش محتاجها
ستي:طيب براحتك ياحبيبي
روحت عامل سندوتش وروحت قولتها انا رايح ع السطح
ستي :يادي ام السطح الي لحس دماغك
زين:بس بس انتي متعرفيش حاجه السطح دا يا عصمت اهم حاجه ف حياتي
ستي :طيب روح يا خويا روح يبتاع السطح
روحت طالع ع السطح وكنت بنيت اوضه ليا تبقي بتاعتي وعرفت البيت كله ان دي محدش يجي جمبها ولا يخشها دخلت كانت متبيضه و بتاع وكان فيها جهاز كومبيوتر
روحت طالع بره قاعد كدا وساند ضهري ع السور وغمضت عيني وابتديت أغرق ف احلامي ومعداش حوالي نص ساعه الدنيا بتشتي قمت وبفتح عيني
اي دا لقيت قمر قدامي لبسه ارنوب اسود شعرها الطويل مبلول وبتبصلي وسرحانه
زين:انا ف الجنه ولا اي
شهد :ية سلام
زين:اي القمر دا
شهد:قمر ف عينك
زين :طيب انا غلطان
وروحت ماشي نحيه الاوضه لقيتها بتشدني وتقولي متزعلش
زين :ازعل ليه
شهد :عشان انا برد عليك وحش
زين :وفيها اي براحتك وكملت مشي
جرت ورايا ووجت وقفت قدامي وهي اقصر مني والشتا مغرقنا
شهد : زين انا اسفه بس انت عارف اني مش بعرف ارد ع كلامك الحلو دا
بتقولها وهي مكسوفه
زين : طب ما كل دا حقيقه انتي عارفه بحب الصراحه
شهد اتكسفت وابتسمت وراحت جريه عشان تنزل زي الأطفال
زين:شهد
شهد بصت ليه
زين :وحشتني ع فكره
شهد اتكسفت وطلعت تجري
انا وشهد قريبين جدا من بعض بس محدش فينا قال انه بيحب التاني بس احنا عارفين بس محدش اتكلم
دخلت فتحت الكومبيوتر انا طبعا بعشق الكومبيوتر وكنت متعلم برمجه واكواد وروحت داخل ع الدارك ويب وقولت اخش اتفرج شويه بدل الزهق وطبعا انا مش اول مره اخشه بس كنت بشتغل اني اهكر جهاز واحد كدا واخد فلوس من الناس بس ومش علي الدرك ويب لحد مالقيت حد طالب حد يوصل شنطه من مكان ل مكان مقابل ٥الاف دولار
اصراحه الفكره لمعت ف دماغي وقولت يبلاش اهو حكسب فلوس واهو بضيع الزهق روحت بعتله اني جاهز اقوم ب المهمه وقفلت الجهاز ونزلت اقعد مع مازن عشان كان وحشني وانا لسه بنزل سمعت الجهاز اشعار رساله
روحت راجع وببص لقيت
مجهول:مستعد تضحي بحياتك .........
كدا انتها الجزء الاول انا عارف انه ممل سيكا بس التقيل جي
احنا جينا الدنيا دي عشان نتعب ف لو مستمتعتش ب التعب دا حتعيش طول عمرك كاره حياتك ودا انا قبل الرساله
الجزءالثاني :
سمعت جهاز الكومبيوتر اشعار رساله روحت راجع وببص لقيت
مجهول :مستعد تضحي بحياتك
روحت قاعد ع الجهاز وفكرت كتير ارد ولا لا اعمل اي طيب وساعتها كانت نقطه تحول حياتي من زين الشاب الجامعي الفاشل ل زين الوحش وقررت ساعتها تني مش حضيع حياتي ف الروتين وحجرب واخد المغامره الحياه بدون مخاطر ملهاش طعم
ورحت ردد عليه ك الاتي
زين: معتقدش ان الحاجه بتاعت توصل لقيمه حياتي عشان اضحي بيها (عارف اني مغرور وبقولكم انا نرجسي كمان)
المجهول:شخص مغرور
زين:جدا معاها gif مستر بين
زين :ياريت تنجز احنا مش حنتصاحب
المجهول:مهمتك كمان يومين حتجي عند كافيه ....بس هو كافيه مشهور حتلاقي حد مستنيك حيديلك الشنطه ولما توصل حيدولك الفلوس هناك ومعاها ورقه فيها التفاصيل،
زين:لا مفيش حاجه من الي اتقالت حتحصل
المجهول :امال قبلت المهمه ليه
زين : لا مدام ناديه مقبلتهاش انتي الي قبلتي الطعم بتاعي
المجهول : انت عرفت اسمي منين
زين :اعتقد انك فاضيه بعد بكره ممكن نتقابل عندك ف الفيلا الساعه ٢ بالثانيه باي
وقمت نازل عند مازن
طبعا كلكم عاوزين تعرفوا اي الي حصل
فلاش باك وانا بتكلم مع المجهول
انا حولت استفزه بكلامي عشان يطول الكلام معايا اخلق حديث يخليني ابعت ال gif ف سياق الكلام وطبعا ال gif كان محتاج حد يدوس عليه ومدام مايسه داست زي ما انا كنت مخطط ودخلت عندها وعرفت مين المجهول
[مدام ناديه ٤٥ سنه سيده مجتمع وعندها فيلا ف الكنج ناديه سخصيتها قويه متجوزه راجل غني عنده ٦٥ سنه عايش بره مش سئل فيها وهي عامله فيلتها مجال لشغلها وتشتغل ف حاجات كتير ودة الي حنعرفه بعدين]
قمت قفلت الجهاز وانا مبسوط من نفسي واني بدأت ف اول قرار اخده بجد نرجع تاني نزلت عند مازن لسه حخبط لقيت الباب فتح
مريم وهي لابسه ونازله : اي دا زين ومبتسمه اوي
زين :اه زين وبقلس عليها
مريم: ع فكره انت رخم
روحت مقرب منها كدا وبرقتلها
زين :بتقولي انا اي
مريم :انت حبيبي يا زين وسع بقي عشان عندي درس
زين :مازن فين يابت انتي
مريم :معرفش يا روح قلبي
زين:اي روح قلبي دي
وحجري وراها طلعت تجري روحت داخل وقفلت الباب
الشقه بتاعتهم كبيره
داخل
زين :انت ياض يا مازن انت فين يابني
ودخلت رايح ع الطرق ومفيش حد رايح ابص عليه ف اوضته حسيت بهبد ف اوضه نجوي امه وانا عارف انها بتنزل السوق دلوقتي
روحت نحيه الوضع والباب مقفول نديت عليها محدش رد
روحت فاتح الباب جامد
لقيتها مغمضه عنيها ودماغها لورا لابسه قميص نوم ورافعه وبززها طالع منه وبتلعب ف كسها و اه من جمال كسها وردي مفهوش شعر مع ان جوزها مسافر
وبتلعب جامد
نجوي:اه اه افشخني كمان ياحبيبي افشخني كمان انا شرموطتك
نجوي :افشخني يا وحش مش زي جوزي الخول افشخني يا وحش
وانا لقب عيله ابويا الوحش وهي الوحيده الي بتنادني ب وحش اصلا
فتحت عنيها لقيتني واقف وببصلها
نجوي :اي دا زين انا انا
زين :قولتلها استري نفسك واطلعيلي بره يا خالتي
انا متعود اقولها يا نوجه مش بقولها ياخالتي الا لما اكون بتكلم جد
طلعت بره وقعدت لقيتها جايه ووشها ولابسه روب اوف يهيج الحجر طبعا انة مولع بس الراجل ميمشهوش زبره
نجوي :زين انا اسفه معرفش انك هنا
زين :انتي بتعملي كدا ليه ياخالتي
نجوي :انا معرفش بس انا ليا ست وعندي احتياجات
وجوزي ع طول مسافر
وانا قاعد وهي واقفه
روحت رايح مقرب عليها وهي واقفه
وقربت منها ونفسي ف نفسها رجعت لورا لزقت ف الحيطه
زين: ودخلت ايدي تحت الروب ع كسها دا حرام يتساب وبحرك ايدي
نجوي ونفسها بيعلي : اممم اه براحه ياوحش
وبتعلي نفسها وغمضت عنيها
روحت راجع لورا وبصتلها كدا ب ابتسامه
زين :باي يا نوجه
ونزلت وانا نازل طبعا شهد نادت عليا من ورا الباب
روحتلها ادتني ورقه وقفلت بسرعه فتحت الورقه
شهد:وانت كمان وحشتني وجمبها قلب
روحت نازل الشقه
وسمعت الاتي
عصمت(جدتي):نفسي تحبني نفسي تحسسني ان انا ست
اكرم:انتي مش كبرتي يا وليه
عصمت : كبرت اي انا اهيج بلد
اكرم:بس متهيجنيش خلي البلد تنيكك وبيضحك
عصمت بتعيط
ع دخلتي
زين :،مالك يا عصمت ينفع القمر يعيط
عصمت :مفيش ياحبيبي
زين: مالك بس يا بطل انت
عصمت :بتقول ل اكرم سامع
اكرم بيضحك
عصمت :قامت وماشيه تحضر الغدا
نزلت ع القهوه لقيت الولا مازن
مازن :فينك يا وحش وحشني
زين : انت اكتر ياض بقولك اي
مازن : اي يا كنج
زين: انا اقدر اثق فيك
مازن:احا طبعا
زين :طب حبعتلك لينك ولو ف يوم من الايام حصلي حاجه تبعته ل اكرم جدك
مازن :عيوني يا زين
زين: مش عاوز تعرف اي الي جواه؟
مازن :لا انا بثق فيك انت اخويا الي مجبتهوش امي
زين :وانا كمان بحبك ياصحبي
بعتله الينك وقولت اقوم اتمشي بتمشي ع الكورنيش عربيه سودا جت وقفت قدامي سودا نزل منها اتنين بعضلات شدوني لسه حضرب واحد فيهم شممني حاجه اغم عليا مفقوتش غير وانا قدامي كرسي وانا مربوط ف عمود وضهر الكرسي ليا ..............
كدا نهايه الجزء التاني اتمني اسمع اي راي او كومنت ف التعليقات
----------------------------------------
*لو محكمتش ع نفسك الناس حتحكم عليك
الجزء الثالث
فتحت عيني ولقيتني مربوط ف عمود وقدامي كرسي ضهره ليا
وحواليا جردات كتير فشخ وسلاح
والكرسي بيلف وقدامي فرس( رجلين بيضه اوي شمع لابسه جيبه حمره وجاكت بدله حمره )
الشخص دا كلن لسه حيتكلم
زين وانا بضحك:ازيك يا ناديه بس طلعتي احلي من الصور
ناديه ب استغراب: انت عرفتني كمان
زين :الوحش بيعرف كل حاجه
ناديه :ب ابتسامه خباثه بس ميعرفش اننا حنيجبه هنا
زين بضحك ب هستريه :بس المصنع بتاع جوزك جميل وواسع ينفع يبقي مخزن كلوتات
ناديه ب استغراب: انت عرفت منين انه مصنع جوزي
زين :فكني بس عشان نعرف نتكلم اكيد مش خايفه منك وانتي معاكي الخولات دول
واحد منهم جي عليا ولسه حيضربني
ناديه : فكه يابن الوسخه انا قولتلك اضربه
الجارد : امرك يا مدام ناديه
الجارد فكني وانا قمت وبتمطع هي قامت وقفت وجية نحيتي بطل جي عليا
ناديه زي مقولتلكم ٤٥ سنه ست ميبنش عليها غير واحده عشرينه معندهاش بطن طيزها مقبره وشكلها سكسي قشخ كبيره ع جسمها بززها متوسطه وبيضه فشخ )
ناديه:ها ياوحش مش حتقولي عرفت كل دل منين
زين : بمزاجي الاول نروح الفيلا الي هي قريبه من المصنع دي وانا بضحك
وهي متنحه
ناديه:هاتوا وتعالوا ورايا يولاد الشرموطه يا اغبيه مش قولتلكم تغموا عينوا
الجارد:و**** يا مدام كان مغم عليه منعرفش عرف كل دا منين
زين : حفضل واقف كتير
ناديه : يلا يا اغبيه هاتوا
روحنا الفيلا دخلت حرفيا من جوا متروسه رجاله ب سلاح كبيره اوي فيها بسين و في اوضه جمب الفيلا اخدت بالي منها ليها باب وواقف عليها ٤ رجاله جتت كدا
دخلنا البيت وقعدت وهي جت قاعدت قدامي ومعاها ٥ جردات ٣ حواليا واتنين وراها
ناديه:انت عرفت منين كل دا يا خول (هي شكلها شيك بس لسنها ابن متناكه )
روحت قايم ورايح نحياتها والجردات مسكتني
ناديه شورتلهم يسبوني
روحت مكمل نحيتها وقربت
روحت رزعها قلم
زين :انا سيدك يابنت الشرموطه متفكريش تشتمني تاني
ناديه :اه
والجردات جت عليا ونزلوني ع ركبتي وواحد عمر سلاحه وموجه نحيه راسي وانا اتشهدت اصراحه ومعرفش انا عملت كدا ازاي بس انا كنت واخد قرار اني أخوض المغامره
وعمر السلاح وخلاص
ناديه:سيبوه
الجردات كلهم مبلمين :ايه
ناديه :سيبوا بقولكوا واطلعوا بره يولاد المتناكه
الجردات كلهم ف نفس واحد :حاضر يا مدام
ناديه: يا نبويه ياااا نبويه
نبويه:نعم يا ست ناديه (نبويه ست شهيبه حته بلدي مربربه طيزها كبيره نيك و بززها كبيره اوي وعندها كرش بس نتايه فاجره)
ناديه:شوفي استاذ وحش يشرب اي
زين:هاتي قهوه ساده يا نبويه
نبويه :حاضر يابيه وفضلت ساكت وهي ساكت وبتبصلي وانا حاطط رجل ع رجل لحد ما نبويه جابت القهوه وشربتها وبعديها بصتلها
زين:شوفتي ان الدنيا فيها رجاله تعرف تخليكي كلبه تحت رجليها ازاي
ناديه استغربت من كلامي
زين :فكرك ان الوحش زي جوزك الخول ولا شويه المتناكين الي بتمشي كلامك عليهم
ناديه :انت بتقول اي
زين : بس اي رايك يا لبوه
ناديه : انت ازاي بتشتمني وبتعلي صوتها
زين :وطي صوتك يالبوه ولا عاوزه قلم تاني
ناديه سكتت وبصت ف الارض
زين:عاوزه تعرفي الي حصل
ناديه: اه
نرجع فلاش باك
لما خلصت كلام معاكي ع الدرك ويب
بعتلك لينك لوكيشن
اللوكيشن دا مكتوب عليه الوحش
طبعا انتي زي الغبيه حركتي رجلتك وانا عرفت لاني هكرت تليفون ف ب التالي الكاميرات كلها بتاعت عندي لأنك موصلاها بتليفون وشوفت رسايل الواتس بتاعتك مع الرجاله وانا مفعلتش اللوكيشن غير لما بقيت جاهز عشان تخطفني ورجالتك جم وخدوني
بالنسبه لمصنع جوزك ف جوزك غبيه اخدت رقمه من ع تليفونك وبعتله صوره واحده من ع اقل موقع سكس وبعتهالوا مع لينك وهو غبي وفتحه وعرفت كل الحسابات والاملاك بتاعتكم حتي عرفت ان جوزك سايبك هنا عشان هو خول وبيحب يتناك رغم سنه الكبير بس كدا
نرجع
ناديه متنحه ومش بتنطق
وانا قاعد وبضحك ع شكلها
ناديه:انت مستحيل تكون بني ادم عادي
زين :بس عارفه الحاجه الوحيده الي معملتهاش بالهكر اني شوفت فعيونك انك محتاجه راجل وجو الست الجامده دا ع الخولات الي معاكي وعشان شغلك بس
ناديه:احا انت كام سنه يابني شكلك صغر ع كل دا
زين :١٩ يا لبوتي
ناديه متنحه ورجعت لورا كدا
ناديه:انا مشوفتش كدا قبل كدا
زين :ولا حتشوفي يا متناكه
لقيتها مره واحده كدا قامت بصتلي وقلعت جاكت البدله وبقيت بالجيبه ولابسه بادي كت حرير مبين فرق بززها الكبار وجت جري عليا وتهجم ع شفايفي بتبوسها روحت لطشها قلم تاني
ناديه :اييييي
زين :لما امرك يا متناكه
ناديه متنحه وعنيها كلها شهوه : حاضر يا وحش
زين :تعالي نطلع فوق يا متناكه
طبعا انا مش عنتيل ولا حاجه انا بس بعرف أمتع الي قدامي اوي
شديتها من شعرها وقلتلها امشي ازاي
ناديه :من هنا يا دكري
دخلنا اوضه وقفلت الباب ورايا
روحت رايح غ مكان معين فصلت الكاميرا الي فيه
ناديه واقفه:انت عرفت منين ان فيه كاميرا
زين :انتي ليه حتتفاجئي
وروحت شادد شعرها وبدأت ابوس شفايفها واقطعهم بوس وهي مندمجه معايا اوي وانا عنيا ف عنيها وشايف شهوتها روحت زاققها ع الحيطه لطشتها قلم ونزلتها تفك البنطلون وانا قلعت التيشيرت ونزلت البوكسر وطلعت زبي نطر ف وشها بدأت تمصه
ناديه:احح طعمه حلو اوي
زين :مصي يا متناكه وانتي ساكته
فضلت تمص مص محترفين اوي بصراحه حسيت اني حجيب لان اول مره حد يمصلي ب الاحترافيه دي
روحت طبعا شددها من شعرها وقفتها قدامي ورزعهتا قلم
ناديه :احح ضربك بيهيجني اوي
قربت عليها روحت مقطع البلوزه وبزاز نطرت قدامي بجد وقفت زبري حديد اكتر ما هو واقف
قلعتها السنتيانه و بدأت الحس حلمتها وهي عماله تاوه اممم مص حلماتي كمان
روحت ببوس شفايفها وبقرص بززها هي اهههههه ممممممم براحه
روحت لفيت وشها ونزلت فتحتلها السوسته وشوفت اجمل طيز شوفتها
ولابسه اندر فتله وطيزها كبيره نيك قومت ضربتها اسبنك ع طيزها وسمعت احلي اه ف الدنيا لفتها روحت نيمتها ع السرير وبدأت الحس كسها وهي اممممم احححح اوف لحسك حلو اوي يا سيدي
وانا عمال الحس ف كسها واعمل دواير حوالين وهي شغاله تأوه
قومت نمت جمبها وضربتها ع كسها هو كسك بينزل عسل ليه
ناديه:مش قادره انت هيجتني فشخ
قومت طلعت فوقيها وبدأت ادخل زبري ف بقوها وبدأت انيك بقوها جامد بتاع ٥ دقايق لحد ما اتخنقت ووشها احمر وهي اممممممم احححح مش قادره اخد نفسي ووشها كله متغرق افرزات والملايه تحت كسها بحر عسل
روحت بدأت العب ف كسها وببوسها وبعض شفايفها وبدأت العب بسرعه اه اه اه حجيببب وجابت عسلها ف ايدي روحت جايب ايدي وحاطتها ف بقوها وخليتها تلحس عسلها روحت قلبها ع وشها وخليتها تفنس وبدأت الحس خرم طيزها واعمل دواير حوالينه وهي كل الي طالع عليها احح انا شرموطتك انا عبدتك احححح افشخ طيزي بدأت ادخل صباع بس كانت ضيقه فشخ
روحت بليت صباعي من عسلها وبدأت ادخل ادخله وهي امممم احححح اوففف عل صباعك براحه بيوجع اوي
كنت انا اصراحه ولعت
لقيتها الحس كسها وهي اههه دخله بقي ارحمني نيكني نكني بقي
روحت مسكت زبي بفرش كسها بيه وهي احححححمممممم كسي مولع يابن الخول
ضربتها قلم متشتميش سيدك يا شرموطه هي حاضر ياسي....اهههه كنت انا رزعت زبري ف كسها وبدأت انيك جامد وهي اهههه امممم كسي احححح اول مره اتناك كدا احححح يا دكري
وعمال ارزع فيها وهي تتاوه اه اه اه مممممم نكني كمان نكني
وانا بعد ٨ دقايق كدا كنت حجيب روحت نزلتها وجبت ع وشها المفاجأة اني لقيت ددمم ع زبي بصتلها كدا قولتها انتي بنت
ناديه:اه انت اول دكر ينكني
شلتها ودخلتها الحمام وحطتها ف البانيوه ف مياه دافيه وانا مستغرب
لقيت علبه سجاير
زين:اي علبه السجاير دي
ناديه:بحب ادخن وانا بستحمي
ولعت سجارة
زين:انتي بنت ازاي وانتي متحوزه بقالك سنين
ناديه:جوزي الخول يوم الدخله اكتشفت انه خول بيتناك ومن ساعتها وانا بنيكه عشان اتحكم فيه وفلوسه وزي ما انت شايف عايشه فين
زين:بس حافظتي ع كسك كل دا واشمعني سبتني انا انيكك بعد كل السنين دي اكيد انة مش عنتيل المحله
ناديه:لا مش عنتيل المحله وزبرك مش اكبر زبر بس انت بتعرف تمتع وتهيج الي معاك وزبرك بيجنني جويا معرفش ليه
زين: اكيد في زي كتير
ناديه :لا مفيش راجل فهماني زيك ولا عرف يطلع المتناكه الي جوايا
زين : طيب يا متناكه انا عاوز عربيه توصلني لمكان
ناديه:لا انت مش حتمشي انت خلاص بقيت جوزي
رزعتها قلم
زين انا اقول كل حاجه وامتي وازاي
ناديه :حاضر يا دكري
زين:انا لما عاوزك حلكمك احنا لسه في مبينا حاجات كتير جايه سلام
ناديه:سلام يا دكري
ناديه كلمتهم وانا اخدت دوش ومردتش انيك ناديه تاني عشان اشوقها
ونزلت وفعلا لقيت عربيه مستنياني
رجعت ونزلني مكان مجبوني
رجعت البيت ع حوالي الساعه ١١ بليل داخل انام لقيت لقيت ستي مستنياني
عصمت:انت فين يابني قلقتني عليك وجيه بتحضني
حسيت بجسمها سخن اوي وهجت اصراحه مع اني لسه نايك بطل بس ستي جسمها لا يقاوم
زين:معلش يا عصموتي اتاخرت كنت بعمل مشاوير اي الي مصحيكي
عصمت ديرت وشها :مفيش ياحبيبي
جبت عينها ف عنيا
زين:القمر زعلان ليه
عصمت :زين هو انا وحشه
زين:احا مين ابن الوسخه الي يقول كدا
عصمت برقت:عيب ياولد
زين:معلش يا عصعص
عصمت :بجد
زين:انتي زي القمر واحلي من بنات دلوقتي
عصمت :يا بكاش ازاي ياعني
زين :انتي مش شايفه جسمك ولا اي يا عصعص
عصمت:ولد اتلم انا ستك
زين:انتي لو مش ستي اه
عصمت ب ابتسامه:كننت عملت اي
زين :لا عيب اقولك طبعا
عصمت :لا قول
زين :لا عيب يا تيتا
عصمت : قول ومتقوليش يا تيتا
زين:اقول مش حتزعلي
عصمت:قول
زين : كنت قطعت طيازك اللبن دي ونيكتك طول اليوم
عصمت :عيب يا ولد الي بتقوله دا انا ستك وكمان انا كبرت ع الكلام دا
زين:كبرتي اي بس وبمسك بز ها انتي مش شايفه اللبن.
عصمت:اتخضت وقامت جريت ع اوضتها
دخلت انام
لقيت رساله ع التليفون
رقم:مش عيب تلعب ف كس خالتك وتسيبه هايج .............
كدا نهايه الجزء التالت وياريت اسمع رائيك ب السلب او الايجاب عشان احسن من كتابتي
[ادراك الهدف اهم من السعي وراء ال لا شئ ان لم تضع هدف ف انت ف طريق بدايه النهايه ]
اهلا بيكم ف
# الجزء الرابع
دخلت انام
لقيت رساله ع التليفون
رقم:مش عيب تلعب ف كس خالتك وتسيبه هايج
انا بقي جوايا كذا شعور خايف ان حد شافني و فنفس الوقت شعور تاني اني مخفش من حد ومن أي تهديد
زين: ملكش دعوه انا اعمل اي المهم هنا عجبك الي شوفته
رقم:انت مش خايف افضحك بقي
وراح بعتلي فديو وانا بمسك كس خالتي نجوي
طبعا انا اتجننت وانا اصلا قفلت الباب ورايا ومريم كانت نزلت ومازن مكنش موجود مين الي يكون صور و بيساومني ع الفديو
زين :حلو بي مش كنت تصوره ب كوالتي اعلي
رقم :معتقدش ان دا حيبقي موقفك لما اشيره وافضحك
شوفت الرساله وقررت اني مردش وقفلت التليفون وانا دماغي حتنفجر من التفكير ف حياتي دي بقت ازاي وصلت للطريق دا إذا كان أول واحده انيكها ناديه واني بقيت مسيطر علي واحده زيها ولا ع خالتي الي هايجه عليا ولا ع الزفت الي بيهددني
ونمت قمت بدري مع اني نايم متأخر ودخلت البلكونه وقت الشروق وقعدت ع كرسي جدي وبدأت افكر حعمل اي ف الي جي هل انا عايز دا هل انا فعلا عايز حياتي تبقي كدا وعنيا راحت ف النوم
مفقوتش غير ع اغاني جدي وهو قاعد جانبي ع صوت الست
*قابلني والأشواق ف عنيه *
قمت بصتله كدا
زين :مش ناوي تبطل انك تفضل تسمعها ع طول
جدي : ما انت لو تعرف الي فيها
زين:واي الي فيها ياعم اكرم
جدي:مينفعش يبقي في حد ف الكون يعرف عنك كل حاجه موت وسرك معاك يا زين
زين:انت شكلك وراك حكايه
جدي:وبعد كدا بطل تفكر كتير ف المكان الغلط
زين:مش فاهم
جدي:عنيك بتقول انك دماغك وجعاك من التفكير
زين ب استغراب
جدي:متستغربش لما حد بيتفرج ع فيلم ويجي يتفرج تاني بيبقي حافظ الاحداث بس بيحاول يغير الاحداث عشان النهايه تكون سعيده
زين:مبقتش فهمك و**** يا اكروم
قمت اغسل وشي ف الحمام وانا كل تفكيري الراجل دا بيفهمني ازاي ديما لما يبص ف عيني يعرف بفكر ف اي
بفتح باب الحمام وانا سرحان واشوف أجمل واحلي انثي واقفه تحت الدش والمياه نازله ع جسمها وبززها المدللله اههه ومغمض عنيها وفتحت شافتني اتخضت
زين:معلش يا عصمت معرفش انك هنا
عصمت :اطلع بره يا زين
زين :سيبني اتفرج ع الحلاوه دي شويه
عصمت بترشني ب المياه وهي مبتسمه:اطلع بره يا قليل الادب
روحت خارج وكل دة والتفكير مش مفارقني بقيت تايه مش عارف اكمل ولا اركز ف دراستي ولا اعمل اي
قولت اطلع ع السطح وصلت الدور التاني ولقيت ميرنا بتنادي عليا
ميرناوهي مخضوضه:يا زين يا زين
زين:مالك بس في اي يا ميرنا
ميرنا:الحق بابا وماما بيتخانقوا
داخلنا جري ع جوا لقيت عصام واقف بيتخانق مع ندي
ندي بتزعق:متخلنيش اتكلم انا مستحملاك من زمان
عصام:مستحمله مين يا وسخه
ندي:مستحمله قرفك وعيشتك الزفت مش عارفه اتجوزت واحد زيك ع اي
انا وميرنا دخلين
زين:اي بس يا جماعه صتكوا جايب اخر الشارع
عصام بيبص لميرنا
عصام :**** **** ملقيتيش غير الفاشل دا الي تجبيه
زين :مش حرد عليك وببصله بقرف
عصام :يابنت الكلب
وجي بيجري ع ميرنا يضربها
انا وقفتله
زين:لا ضرب لا حتضربها بتاع اي
عصام: انت بتحوش بنتي عني وبيزعق
ولسه حيميد ايده روحت زاقه
زين:انا مش حمد ايدي عليك عشان جدي الي رباني إنما أنت متستهلش
عصام :و**** لو اوريك يازين موتك حيبقي ع ايدي يا زين لو بعد ميت سنه
وخد بعضه ومشي
انا قاعدت اهدي ف ميرنا وندي بتعيط اخدتها ف حضني
زين:اهدي بقي يا ندوش
ندي :انا زهقت منه ومن عمايله شوفت عايز يمد ايده ع بنته
زين:معلش هو متعصب بس
ندي:انت بتدافع عنه هو استوعد يموتك انا مستحملاه عشان خاطر ميرنا بس
زين:معلش يا ندي انتوا عشره
لقيتها هدت وبستني ف خدي
ندي:شكرا بجد يازين لولاك كان موتني من الضرب
قمت واخد بعضي وسلمت عليهم وطالع
لقيت ميرنا بتنده عليا ومبتسمه
ميرنا:زين
زين:نعم يا ميرنا في حاجه تاني
لقيتها بستني وطلعت تجري انا قولت عادي مراهقه
طلعت السطح سمعت صوت ف الاوضه وانا محرج محدش يخشها
روحت واحده واحده ولسه حدخل ببص لقيت
شهد نايمه ع الكومبيوتر وعلي وشها ابتسامه جميله اوي
شهد دي أجمل حاجه ف حياتي بجد مهما اشوف طياز او اكساس عمري مافكرت فيها غير انها حببتي وشها جميل بدر منور نايم
دخلت بهدوء وقعدت بصصلها معداش ربع ساعه ولقيتها بتفتح عينها وتتمطع شافتني اتخضت
شهد:زين؟؟!
بتكلم بجد زين:بتعملي اي هنا يا شهد
شهد:انا انااا!!!!
زين :هو انا مش قولت ان دي محدش يخشها
شهد:و**** انا اسفه
زين :قوليلي دخلتي هنا ليه
شهد ووشها محمر:اسفه يا زين
زين بزعيق :دخلتييي هنا ليهه
شهد بدأت تدمع: كنت عايزه اقعد ف المكان الي انت تقعد فيه واحس بوجودك عشان بقالي مده مشوفتكش
زين:وتحسي بوجودي ليه وانا مش عاطي اي راككشن ضعف بس من جويا بتقطع عشان هي بتدمع
شهد:ها عادي اخوات وبحب اقعد معاك
زين :اخوات اه طيب روحي يلا عشان امك فايزه دي متزعقش
شهد:يا زين انا
زين :يلا يا شهد
شهد :حاضر وهي بتدمع وماشيه خارجه
زين:و ع فكره انا مش اخوكي
وروحت قافل الباب وراها
كنت محتاج اقعد لوحدي محتاج اعرف اجابات كذا سوال
انا مين؟!
انا جيت الدنيا ليه؟!
انا عايز اي ؟!
سرحت وقعدت افكر كانت الساعه حوالي ١٢ الضهر
قاعد بفكر محستش غير والباب بيخبط
وبقول مين
مازن:انا يا ابو الصحاب
زين:خش يا مازن
مازن:فينك ياعم الناس قلبين عليك الدنيا
زين:اي مبقاليش ساعه بس هنا
مازن بيضحك:ساعه اه انت شارب حاجه
زين:ليه
مازن :الساعه ٩ بليل يا حج زين
زين مستغرب:٩ ازاي
مازن:تلاقيك سرحت
زين :طيب يلا ننزل عشان اروح اقعد مع جدك اكرم شويه
انا طالع من الاوضه مش مستوعب اني بقالي حوالي ٩ ساعات بفكر وازاي الوقت عده بسرعه كدة بس مش مهم المهم اني عرفت انا عايز اي وانا مين
وانا نازل مع مازن امه نجوي بتطلع الزباله
وشافتني
زين:ازيك يا نوجه
نجوي وهي باصه ف الارض :انا كويسه يا زين
زين :ماشي ياحبيبتي سلميلي ع مريومه بقي وسلمت ع مازن وروحت نازل شهد مستنياني ع السلم
شهد:انا اسفه بس انت وترتني
زين:محصلش حاجه ورحت نازل وسيبها مع حزنها وشوقها ليا ونزلت
دخلت ع جدي لقيته قاعد ومضايق
زين :انا عايز اشتكيلك
جدي:عارف
زين:انا معملتش حاجه غلط هو الي شتمني وعاوز يضرب بنته عشان بتستنجد بيا
جدي :انت مش غلطان يا زين
زين:انت شايف اعمل اي
جدي:انا خلاص عملت
زين:عملت اي
جدي:طرد عصام
زين مستغرب :ليه بس كدا يا جدي محصلش حاجه وانا مضايق
جدي :لا حصل الولد دة بقي خايب مش مقدر النعمه وصايع وبيتعاطي مخدرات ومش اول مره هو من زمان فاشل و ضايع
زين:يا جدي معلش سامحه
جدي:خلاص يا زين انا خدت القرار ومراته وبنته دول ف حمايتي
زين مستغرب من عصبيه جده وانه ازاي يعمل كدا مع ابنه
زين:هو اي الي حصل خلاك تعمل كدا هو مش اول مره يتخانق مع ندي
جدي :اعمل كدا اي
زين:هو اكيد عمل حاجه خليتك تطرده مش بس انه اتخانق مع مراته
قول يا جدي
جدي :بلاش يابني
زين:قول يا جدي لو سمحت
جدي : ماشي
*نرجع فلاش باك
لما اتخنقت مع عصام وزقيته وبعديها هديت ندي و ميرنا
عصام نزل وهو شايط من الغضب
وراح لجدي وحصل الاتي
جدي :مالك يا عصام يابني
عصام: انت حتمشي حفيدك دا وتطرده
جدي:حفيد مين و اطرد مين انت بتتكلم ع مين
عصام :ع زين يا بابا بيدخل ف بيتي و بيحش بنتي عني لا وكمان بيزقني
جدي:انت اتجننت يا عصام عاوزني امشي ابن اختك وانا الي مربيه
عصام:اه كفايا كدا شايف نفسه وهو فاشل ومش كفايا ان امه عملت عملتها وهربت
جدي :اسكت يا عصام واهدي
عصام:لا مش حسكت ويا انا يا هو ف البيت دا
جدي:مش فاهم
عصام : يا تطرده يا لا انت ابويا ولا اعرفك ومش حتشوفوا مني غير كل شر
جدي :انت اتجننت ودماغك اتلحست من الادويه الي بتخدها اوعي تكون فاكر اني معرفش انك مدمن
عصام:اه واضح انك مش حتطرده طب انا حوريم
جدي:اطلع بره بيتي ياكلب ومش عايز اشوف وشك ومتعتبش هنا تاني
عصام :حموتهلك يا اكرم حموتهولك
وطلع ماشي بره
نرجع تاني
زين:انا اسف يا جدي
جدي : انا الي اسف يا ابني ع كل حاجه بتحصلك بس انا عارف انك تقدر ع كل دا
زين:انا مش فاهم
جدي بصلي : وقالي كمل الي انت نفسك تعمله وقام راح دخل ينام
زين طبعا انا مضايق ودخلت وقفلت اوضتي عليا لحد تاني يوم الصبح ومن هنا الوحش رجع تاني
صحيت ك العاده وقررت اني حتعامل أكن محصلش حاجه
لقيت جدي مش متأثر وزي ما هو ف البلكونه
روحت فطرت ونزلت قولت اروح اعمل مصلحه كدا
وانا ماشي شوفت ميرنا جاية عليا وماشي وراها واحد بيعكسها
شورتلها تعدي من جمبي وروحت وانا ماشي دخلت خبط كتفه
زين:مش عيب تعاكس بنات الناس يا صحبي
الشخص:وانت مال اهلك هي من بقيت عيلتك
زين:اهلي؟ وهي من بقيت علتي؟
زين : بالنسبه ل اهلي ف حقولك وبالنسبة ليها ف هي من عليتي فعلا
وروحت مديله يد ف ف وشه خدها وجي عليا رزعني رجل الصراحه وجعتني وانا مبحبش حد يضايقني
روحت جري عليه ووقعت بيه ف الارض وهاتك يا لكميات وضرب ف الوش الولا وشه اتشلفت
الناس اتلمت علينا وفضوا العركه وابوة الولا جاه وشاف وشه متعور
ابو الشخص:انت عملت اي ف ابني يا عرص
زين:احترم نفسك يا راجل انت عشان مقلش منك
ابو الشخص :تقل مني انا دا انا المعلم ناصر
الناس مسكانا بعيد عن بعض
زين:اه المعلم ناصر انا اسف يا معلم كسمك ع كسم ابنك
المعلم ناصر مصدوم:يابني عيب
زين:ابنك عاكس اختي وكمان بيبجح لازم يتربه
المعلم ناصر :حقك عليا يا ابني و حقك عليا يا عروسه
وخد ابنه ومشي وانا اخدت ميرنا وروحتها ودخلنا جرت ع امها تحضنها وحكتلها الي حصل بس وهي بتحكي انا شوفت نظره مع ابتسامه مدريه من ندي حيرتنا
زين:حمد**** ع سلمتك يا ميرو
ميرنا :شكرا يا زين
ندي: خشي جوه يا ميرنا يلا غيري
ميرنا:حاضر يا ماما
ندي : شكرا يا زين ع كل حاجه بتعملها معانا انت راجل بجد
زين:اي ندوش دا عيب احنا واحد
ندي :قربت مني ولقيتها وطت قدامي كدا و شوفت فلقه بززها الصغيره وكانت لابسه روب تحتيه قميص لبني اوفف نار
انا فضلت ثابت
لقيتها باستني ف بوقي
ندي : دي مكافأه رجولتك
زين:مقبوله يا ندوش
وقومت ماشي وانا طبعا مستغرب ان ندي عملت كدا واي الي خلها تهيج عليا مع اني بعمل اي حاجه يعملها اي راجل
روحت رايح للواد عمر فلاشه
دا صحبي وفاتح محل اليكترونيا
دخلت قاعدت معاه وسلمت عليه
عمر:اي يا معلم اي اخبارك
زين :تمام يا صحبي
عمر :محتاج اي يابو الوحوش
زين:اخويا الي فاهمني
محتاج دستت كاميرات أحجام مختلفه بس تكون صغيره
عمر:عندي حاجه صيني منزلتش السوق وصغير لو دكر طلعها من مكانها
زين:هو دا المطلوب جهزهالي
عمر:بس دي غاليه عليك يا وحش عامله ٣٠٠٠ دولار
زين:مش حستخصر ف اخويا جنيه ياعبيط
عمر:حبيبي يا وحش
زين:حعدي عليك بكره اكون جبتلك الفلوس
عمر: اشطا يا صحبي
روحت مشيت من عند عمر ورايح مروح
ببص ع سوبر ماركت كدا
لمحت الراجل الي كنت بيتخانق معايا الصبح هو ابنه وجامبه واحده بجلابيه بس اي اوووووف نتايه جمل
وانا ماشي لقيته نده عليا
المعلم ناصر : يا استاذ وحش
[المعلم ناصر حوالي ٥٦ سنه راجل بداء من الصفر بني نفسه لحد ما بقي عنده سوبر ماركت لانه راجل فلاح مليان وعنده كرش كدا شكل معلمين ياعني ولابس الجلابية ع طول وعنده كذا صبي ]
انا استغربت ان عرف اسمي
بصتله كدا
زين :انت تعرفني
المعلم ناصر : انت لحقت تنساني يا استاذ وحش
زين:اه انت الي حصل بينا مشكله
المعلم ناصر:عليك نور
لقيت الست الي جمبه برقت كدا وقامت
الست :انت الي ضربت ابني بقي يا ديك البربر
زين ومبرق:لنا الرجاله تتكلم تسكتي
المعلم ناصر:اسكتي يا روح اسكتي
[المعلمه روح ٤٨ سنه عندها ابنها الوحيد عايشه دور المعلمه وتشيش بس اي نتايه زي الحمل حاجه فيفي عبده كدا طيزها كبيره وبتتهز وهي ماشيه وبتلبس عبايات ضيقه وبززها كبار تطبخ فيهم]
بصتلي ب استغراب كدا
روح:حاضر يا معلم اما نشوف
المعلم ناصر : يا استاذ وحش
زين:اسمي زين زين الوحش
المعلم ناصر :ماشي يا استاذ زين احنا عاوزين نعزم عندنا عشان نتصالح ع طلعه ابنه من المحل بيبصصلي وخايف
روحت سيبت المعلم ورايح نحيه الولا وهو ك ش مني كدا والصبيان بتاعت المعلم جيا بتجري عليا
روحت واخده ف حضني كدا جامد
زين:متزعلش ياض بس متعكسش حد تاني كويس انها جت مني
الولد:ماشي
المعلم ناصر:خلاص يا عبده متعملش كدا تاني
طبعا الكلام دا مش عاجب المعلمه روح عشان شيفاني راكب الجو ع جوزها وابنها
المعلم ناصر:قالي شكر يا استاذ وحش وحصل خير مع الف سلامه
صوت المعلمه روح مره واحده:لا لازم نعزمه ف البيت
المعلم ناصر: اي
روح:نعزمه ع الغدا عربون محبه و ايدها ف وسطها و رفعه حواجبها
زين:لا مش فاضيلك
روح برقت
زين :مش فاضي بكره معادنا بعد بكره حاجي هنا الساعه ٣ سلام يا عبده سلام يا ناصر
كلهم مبرقين من طرقتي واني بقوله يا ناصر
روحت وداخل وقولت اطلع السطح وانا طالع ولسه حدخل سمعت صوت ولد
الصوت:اه اه دخلي صباعك كمان .....
كدا نهايه الجزء الرابع يتري ا يه الي جي اي المفاجأءت
زين عاوز الكاميرات ليه
زين حيعمل اي مع المعلم وعيلته
ويفضل سايب ناديه لحد امتي
وكل دا كوم والصوت الي ع السطح كوم
اتمني يكون عجبكم الجزء دا
الجزء الخامس
( الخروج عن النص أمتع من الالتزام ليه )
روحت وداخل وقولت اطلع السطح وانا طالع ولسه حدخل سمعت صوت ولد
الصوت:اه اه دخلي صباعك كمان .....
طبعا سمعت الصوت اتسمرت مكاني الصوت مش غريب عليا اي دا دا صوت زياد دماغي لفت انا عارف انه فاشل بس معرفش انه خول
اتسحبت وطلعت دخلت السطح لقيت الصوت جاي من الاوضه بتاعتي روحت بشويش وببص من خرم الباب وكانت هنا الصدمه وكانت مرينا واقفه بكلوت فتله احمر وبززها مدلدله وزياد نايم ع بطنه وهي بتدخل صباعها جوه طيزه
زياد: براحه ية مريم خرمي ضيق ع ايدك
مريم:بس ياخول وراحت ضرباه سبنك
زياد:حاضر يا مريم
مريم بتضربه ع وشه : اسمي ستك مريم يا عرص يابن فايزه المتناكه
زياد:اححح حاضر يا ستي
طبعا انا متوصيتش وطلعت وفتحت سنه وبدات اصور
مريم بتشده من شعره :تعالي يابن العرص
وقعدت فنست ع الكنبه وراحت ماسكه وشه وحطيته جوه طيزها منظر ابن وسخه هيج زبري
زياد:ريحه طيزك وحشه يا ستي
مريم:الحسها يابن الشرموطه وبتزق راسه جوه
زياد:بيلحس و عمال يلعب ف زبره الصغير ااي مكملش ٩ سم
مريم:امممم الحس كمان ية خول الحس طيز ستك
زيادبيلحس وبيعمل بلسانه دواير حوالين خرمها
المهم مريم قعدت تلعب ف كسها وهو بيلحس طيزها وجابت عاسلها
وراحت نيمه زياد ع ضهره ف الارض وفضلت تلعب برجالهة ف زبره الصغير ومفيش ١٠ ثواني وكان بيجيب
زياد: ااااه اهههه حجيب ونطرهم
مريم راحت تافه ع وشه :يلعن الي جابتك خول
وراحت لبست هدومها وهو فضل مكانه
انا قومت نازل طبعا واتبسط بالي شوفته عشان كدا حمسك حاجه ع الخول زياد و ف نفس الوقت زعلت ع اخو حبببتي
طبعا نزلت دخلت نمت كانوا ناموا كلهم
صحيت ع الساعه ٦ الصبح
طلعت السطح هدوء تام بجد انصح اي حد يعمل اي حاجه تبقي بدؤي موضوع ممتع مع اغاني هاديه
دخلت جبت الرقم الي كان كلمني و صورني وانا بلعب ف كس خالتي
بعتله الفديو بتاع زياد و مريم طبعا انت عزيزي المشاهد عاوز تعرف انا ازاي اديله حاجه يمسكها عليا
بس تحب اقولك اني انا الي ماسكها عليه
ماسدج زين:اي رايك ل الفديو دا ابقي حته مع فديو خلتك يا عرص
ماسدج تانيه زين: الساعه ٢ تطلعي مكان مكنت موجود امباره
وقفلت وروحت فاتح الكومبيوتر حاسك فهمت بس انا عاوز افهمك
نرجع فلاش باك
طبعا لما الرقم كلمني انا حسبت حسباتي واستبعدت مازن و مريم تماما بس مين كان بيطلع ديما يقعد مع مريم صح زياد بحكم انهم قريبين ف السن ف المعلم كان موجود لما انا دخلت والديوث صورني انا وخلته وقتل حيزلني طبعا حتسالني عرفت ازاي قولتلك لو انت مركز انه غبي وفاشل المعلم كان بيكلمني من رقم ابوه القديم لما عملت تحرياتي وعرفت ان الرقم ب اسم ابوه
نرجع تاني
فتحت الكومبيوتر
قاعدت لحد ١٢ ونزلت روحت للزميلي جبت منه الكاميرات(ارجع الجزء الي فات)
ودخلت ع ١ البيت سلمت ع اكرم و دخلت ع عصمت كانت نايمه اوف دي لابسه قميص نوم ومش تحتيه حاجه روحت بايسها من بوقها
عصمت فتحت عنيها واتخضت لسه حتصوت عملتها علامه اسكتي
وببوس شفايفها وبحط ايدي ع بزها وهي عينها ملها شهوه نزلت ايدي ع كسها وهي فارده جسمها ع السرير وببوس فيها وهي استسلمت خالص طلعت زبري من البنطلون وهي عنيها لمعت لما شافته قربته من شفايفها وبدات تحكه ف بوها وهي فتحته وبدات ادخل زبري ف بوقها اممممم عظمه بتمص ولا اجدعها شرموطه امممم مصها حلو اوي قعدت العب ف كسها لحد مجابت عسلها وانا لسه روحت مدخل زبري لقيتها برقت
عصمت:مالك اضيقت؟
زين:لا بس انتي خلاص جبتي شهوتك
عصمت:بس انا لسه مشبعتش منه
زين:مش مهم ليله دخلتك بعد بكره سلام
عصمت مزهوله مني وانا طلعت فوق السطح مستني الي يجي
٢:١٠ ومحدش جاه
٢:١٥ لقيت زياد داخل عليا وهو خايف
قمت ماشي نحيته ورزعته حتت قلم ابن حرام ايدي علمت ع وشه
زين:مش قايلك تجي اتنين يابن الخول
زياد:انا اسف
زين :معرفش معنها انت بقي يا متناك عايز تهددني ادي انا اهو معايا الي يفضح عيلتك كلها يابن العرص
زياد :حقك عليا
زين:لا لازم يكون في عقاب
زياد:تحت امرك
زين:تنزل دلوقتي تجيب كلوت وسخ من كلوتات امك وتلبسه ووتجيلي
زياد:بس
زين برقتله
زياد :حاضر
عدي حوةلي ربع ساعه ولقيته داخل عليا ومكسوف
بصراحه هو كانت طيزه كبيره وتهيج بس مش حاسس اني عاوز انيكه مش ميولي
شورلتله يقلع
زياد قلع البنطلون وكان لابس كلوت فتله ماسك ع طيزه اوف ع المنظر كلوت احمر
زين:دا كلوت مين
زياد: امي
زين:اسمها فايزه الشرموطه
زياد:كلوت امي فايزه الشرموطه
زين:اقلع والحسه
زيادبيسمع الكلام
زين:عاوز تشوف امك بتتناك ياخول
زياد :بداء يتفاعل ويقول اه
زين:عاوزني افشخ طياز امك ياخول
زياد :اه نفسي تفشخوها انت ومازن
زين:اه يا ديوث ياخول
زياد :انا ابن متناكه تممم
زين تف عليه:غور يابن العرص ولظا اعوزك حبقي اكلمك
زياد:مش حتنكني
زين:غور يابن الشرموطه اجري
نزلت قولت اتمشي شويه وانا ماشي وقفت قدامي عربيه بورش ونزل شباكها المتفيم
ناديه:اركب
زين :مليش مزاج يا شرموطه
ناديه:ابوس رجل اركب بقي يا دكري
زين ركتب
اول لما ركبت رحت قافش ف فخدها
ناديه :امممم وحشتني اوي
زين:عاوزه اي ياوسخه
ناديه خادتني وطلعنا ع فندق ودخلنا اوضه و اول لما دخلت اتصدمت من مين الي جواه
زين:انتي ؟
ناديه :مفاجاه مش كدا
الشخص : مكنتش مصدقه الي ناديه حكتهولي عنك قولت اشوف بنفسي
وهنا ينتهي الجزء الخامس انتظروا السادس وننتظر تعلقكم