ا
ابيقور
عنتيل زائر
غير متصل
جارتي جاريتي
باول احب اعرفكم أن القصة فيها جميع انواع الممارسات الجنسية يلا نبداء
أنا احمد وقت أحداث القصة كان عندي 30 سنه حالتي المادية كويسه جدا وشغال في مجال الكاميرات والانترنت في شركة من الساعة 9 ص حتي الساعة 5 م ساكن في منزل مكون من دورين الدور الاول مكان للشغل يلي بعمله بره الشركة وفي غرفة مجهزة بالكامل للممارسات لاني بعشق الجنس والغرفة مجهزة من تصوير وعزل صوت وأدوات وسرير وهنحكي عنها بالتفاصيل بعدين والدور الثاني خاص بالمعيشة ومش له دور غير في الاخر اهلي مسافرين السعوديه ....
بطلة القصة خلود بنوته جميلة جدااا 23 سنه متخرجة الجامعة ساكنه ادام مني بيتهم دورين بحديقة خلف المنزل أمام منزلي والحديقة لها باب غير الباب الرئيسي للبيت ابوها متوفي وعايشة امها 45 سنه ولها اخي اصغر منها معتز 20 سنه عيل فاشل في كل شي دراسة حياه كل شي المهم وصف خلود لون بشرتها بيضه محمر الطول 160 سم الوزن حولي 80 بزازها في حجم الأناناس طيزها اجمل ما فيها بعد بزازها وشفايفها دائما لابسها بجامه مقدمة لمعرفة الابطال والاخرين مع الاحداث
الاجزاء الاول
في يوم في فصل الصيف الساعة الثانية عشرا مساءا كونت وقف في البلكونه بالدور الثاني أدخن سجارتي وطفي النور كعادتي لاحظ خلود تقف خلف باب الحديقة لم تراني وفجاه يأتي شخص لم احدد من هو وتفتح له خلود ويدخل ويقف الاثنين خلف الباب علي طول طلعت الفون ايفون 13 ماكس بداءت اصورهم وذي ما توقعت احضان بوس تفيش ثم نزل لها البنطلون والاندر وخرج زبه وحضنها دقائق بسيطة ومشي علي طول طبعا الموقف دة عملي صدمه لأن خلود بالنسبه لي البنوته الدلوعة يلي ذي القمر المدلعه اووووي وكل طلبتها موجابه فوقت من صدمتي مع لسعه السيجارة في صوابع ايدي وقولت لازم اعرف القصة كلها ومرت الايام وشوف خلود كذا مرة ولم تتيح الفرصه لاي شي حتي جاء اليوم الذي كان بداية المتعة كونت معدي من تحت بيتهم وهي بتغسل الاحبال علشان هتنشر والمياه جات عليا بصتلها وهي عمالة تقول اسفه اسفه و**** ما خدت بالي ما ردت عليها ومشيت دخلت بيتي خدت دش وغيرت ملابسي وفتحت لاب اشوف شغلي علي ما الاكل يكون سخن في الميكروويف فجاه سمعت جرس الباب بيضرب بشوف مين من البلكونه قاليها خلود نزلت فتحت لها الباب واول ما فتحت أنا اسفه و**** ما شوفتك وانت معدي وقولت لماما قالتلي لازم اجي اعتذر لك قولتيها مفيش اي حاجة حصل خير أنا عارف انك مش قاصدة لسه هتمشي قولتيها خلود ثواني عايز اتكلم معاكي في شي مهم قالت خير قولتيها مش هينفع وحنا واقفين كدة علي في المدخل قالتلي لا مش هينفع ادخل وجاية تمشي مسكت ايديها راحت شدها جامد وحولت تضربني علي وشي مسكت ايديها قبل ما تنزل علي خدي وشدتها عليا وهمست في ودنها وقولت لها هتدفعي ثمن يلي عملتيه غالي اوووي يابتاعة الجنينة عينيها بقرت وتهتهت في الكلام جنينة اية قولتيها الجنينة الساعة 12 بليل والبنطلون يلي نزل راحت جري من ادامي علي بيتهم وانا قفلت الباب وطلعت حطيت الاكل وقعدت اشتغل علي لاب شوية ونمت ساعتين وصحيت علي الساعة 8م خدت دش وجهزت نفسي ونزلت كالعادة كل يوم أسهر مع اصحابي علي الكافية أو في السيريبر لحد 11م ورجع البيت المهم نزلت وسهرت وراجع لإقي خلود وقفه وراء الباب الجنينة بصت عليها وليس هكمل نحو بيتي قالتلي احمد عايزك قولتها عايزة اية قالتلي عايزة اتكلم معاك قولتيها مش دلوقتي مش فاضي وسبتها ودخلت وقفلت الباب وطلعت غيرت ملابسي وقعدت شوية علي لاب ودخلت انام وعدي يومين وانا راجع من شغلي الساعة 5 م وكان يوم الخميس وطبعا دة يوم بداية الفصلان والمتعة بالنسبة لي لأن الجمعه والسبت اجازة من الشركة وبعيش حياتي فيهم من شغل حر أو نسوان أو سهر المهم لاقتها واقفة وهتعطيت وبتقولي ارجوك عايزة اتكلم معاك قولتيها نص ساعة وتعالي وعرفي امك انك خارجة مشوار وهسيبلك الباب مفتوح ودخلت بيتي وطلعت خدت دش سريع وخرجت من الحمام لابس تيشرت نص وشورت ذي بتوع الكرة ومفيش 5 دقائق وجاءت خلود ورنت جرس الباب ودخلت نزلت قبلتها وقولتيها اتفضلي ودخلت الشقة بالدور الاول وجلست علي الكنبه وهي امامي علي الكرسي جلست وعنيها في الأرض وكل شوية ترفع عينيها وتبص لي وتنزيلها تاني في الأرض قطعت الصمت وقولتيها خير يا خلود هتفضلي ساكته كتير قالتلي أنا اسفه وتقسم اني فاهم غلط وانا ساكت أدخن سجارتي وانظر إليها وبعد ربع ساعة كلام دفاع عن نفسها وتبرءه نفسها امامي روحت مشغل لها الفيديو يلي مصورة يوميها سكتت خلاص عيونها دمعت واشتغلت في العيط سبتها لحد ما هديت من نفسها واول شي نطقت به قالتلي ارجوك ما تفضحنيش قولتها لو عايز افضحك كونت فضحتك من ساعتها لكن أنا مش عايز كدة قالتلي امال عايز اية قولتها الاول تتعبقي علي رفع ايدك عليا في بيتي قالتلي أنا اسفه قولتها دة مش عقاب قالتلي قطعتها قبل ما تتكلم وقولتيها العقاب عندي حاجة من اثنين لسه هتكلم قولتها هوس ما سمعت كلمة وحدة لحد ما اخلاص كلامي العقاب الاول تنضربي علي طيزك لكل صباع من ايدك 10 يعني 50 ضربه والعقاب الثاني تقرصي لي 25 دقيقة بقميص نوم قولتها الاختيار ليكي عقدت تعيط وتقولي حرم عليك ارجوك وتوسل وانا ولعت سجارة ولا كاني سامعها وقولتها معاكي لحد بكرة الساعة 5 وكملت يومي كالعادة وانتظرتها وكونت متاكد انها هتيجي مفيش خيار أمامها وفعلا كما توقعت الساعة 5 كان جرس الباب يرن فتح لها الباب وجودها امامي ايوة هي ادامي بالعباية السمرا يلي بتخلي جسمها يزدات انوثه وحلوة ...... انتظروني في الجزء الثاني
الجزء الثاني
وقفنا عند خلود لما جات كانت لبسه عباية سمرا تظهر مفاتن جسمها وجلست امامي وتتوسل لي
خلود : ارجوك بلاش يلي طلبته ولو عايز فلوس أنا معايا فلوس خد يلي انت عايزه
أنا : بنفخ دخان سيجارتي في وشها انتي شايفة اني محتاج فلوس أو عايز منك فلوس
خلود : امال لية عايز كدة
أنا : قمت ماسكها من شعرها وهمست في ودنها علشان اربيكي وعلمك ما تغلطيش تاني
خلود : ااااااااااه شعري سيب شعري
أنا: معنديش وقت اضيعه معاكي هتختاري ولا تقومي تمشي وسبت شعرها ورجعت اقعد مكاني
خلود : والدموع نازلة علي وشها أنا مش هقدر ارقص
أنا : يعني اختارتي تضربي
خلود : ساكته والدموع تزيد من جمالها
أنا : زهقت فيها ..... انجزي وانطقي
خلود : هزت راسها ايوة
أنا : بطلي عياط واسمعيني كويس أنا هعرض عليكي عرض ل ٥٠ ضربه علشان عارف انك مش هتحكلي الخمسين
١- ٥٠ علي العباية
٢- ٤٠ علي البنطلون
٣- ٢٠ علي الاندر
٤- ١٠ علي طيزك عريانه
خلود : برقت بعينها حرم عليك ليه بتعمل كدة
أنا : مش بعيد كلامي ومش هقولك انجزي تاني
خلود : ٢٠ وساكتت
أنا : ٢٠ علي الاندر
خلود : هزت راسها باه
أنا : قومي اقفي وقلعي البنطلون
خلود واقفت ولفت بقا ظهرها لي ونزلت البنطلون بدون ما ترفع العباية وفضلت واقفه كان منظر طيزها في العباية يجنن بدون بنطلون حاجة كدة ذي الچلي سالتها هتضربي وانتي واقفة ولا تنامي علي رجلي قالتلي لا وانا وقفه قولتها اسندي ايدك علي الكرسي مالت علي الكرسي وأصبحت طيزها بارزه امامي رفعت العباية براحة اوووووي ومع كل سم يظهر من رجليها شديدة البياض يجن جنوني من شدة هيجاني عليها ولكن تمالك نفسي حتي اسيطر عليها وتصبح ملكي حتي وصلت العباية لفوق طيزها علي أول الاندر يلي كان لونه روز حكمت العباية باستك الاندر ووقف أتأمل اجمل طيز شوفتها حتي قطع تأملي صوت خلود وهي تقول لي ارجوك خلاص ساعتها صفعتها بيدي علي طيزها بقوة أخرجت بسببها ااااااااااااااااااااااه ووقفت وتحسس علي طيزها مكان الضربه وسقطت العباية من الاندر مسكتها من شعرها وشدتها نحيتي وبصوت عالي قولتيها لو وقفتي تأني الضربه مش هتحسب هزت راسها باااااه وبتنحني تسند علي الكرسي قولتيها ارفعي العباية بنفسك ذي ما كانت وفعلا رفعتها ودخلتها بالاندر ونحنت علي الكرسي وقولتيها مع كل ضربه تعدي وتقولي رقمها طراااااااااخ على طيزها صرخت اااااااااااه 2 طراااااااااخ ااااااااااااااااه برااااااااااحة 3 طراااااااااااااخ ااااااااااااه مش قادرة كفاية ارجوك ااااااااااااااه حست بيدي علي طيزها من فوق الأندر مكان الضربه وقوليها لو مش قادرة نخليهم 10 بس ساعتها بصتي وهي منحنيه علي الكرسي وبعنيها يلي ظهر فيهم هيجان وهزت رأسها بمعني موافقة وفاهمة وفعلا بدأت انزل لها الاندر براحة جداااااا وحدة وحدة حتي خلعته من رجليها وقولتيها تعالي قالتلي اجي فين قولتيها علي رجلي قالتلي والكسوف يحمر خدودها ارجوك خليني كدة قولتيها وآية هيمسك العباية بصت في الأرض وتقدمت نحوي خطوتين وانا جالس علي الكنبة ووقفت بجانبي طبطبت علي رجلي بيدي مرتين فهمت أنا عايز اقول اية نزلت ببطنها علي رجلي قولتيها شدي العباية شدتها وظهرت امامي طيزها بجمالها وحلاوتها يلي تجنن وتوقف اجدعها زب ولاحظت بلل نازل من كسها علي رجليها قولتها جاهزة قالتلي أه ضربتها ضربه علي طيزها مع نهاية اه صرخت بااااااااااااااااااااااه احححححححححح برااااااااااااااحة قولتيها براحة علي اية قالتلي براحة علي طيزي قولتها مالها طيزك قالتلي وجعتني وقولتيها من اية وكل دة وانا بحسس علي طيزها من فوق لتحت لحد كسها قالتلي من ضربك فيها روحت ضربها برااااااااااحة شوية طلعت منها ااااااااااااااف اااااااااااااااااااااه قولتها كدة كويس ولا وجعتك قالتلي اممممممممم حينها تأكدت أنها بدأت تتمتع ضربتها طراااااااااخ طراااااااااخ مرتين وراء بعض اه اه اه اه اه اه اه اااااااااااااااه ليه كدة اااااااه ياطيزي وكملت ضرب علي طيزها بدون توقف مع صرااااااخ منها وجع ومتعه ونسيني العد لحد ما احمرت وأصبح لونها احمر مع بشرتها البيضه وإماكن صوابع ايدي كأنها لوحة فنية ليس لها مثيل فتحت طيزها بيدي فؤجت بان طيزها مفتوحة فركت في كسها اتنفضت وكان كسها مبول جدااااا واضح انها جابت شهوتها مرتين من مرة واحدة وأصبح صباعي لذج من عسل وشهد كسها وضعته في خرم طيزها وبعبصتها ودخل صباعي بسهولة وهي تصدر ااااااهاااااااات وسألتها مين ناكك وفتح طيزك يامتناكة صرخت اااااااااااه احححححح دخلت صباعي وخرجته مرتين تلاته وقوليها هايجة لدرجة دي يالبوة ااااااااااااااه اوووووووي أو مرة اهيج كدة قولتيها كدابة امال مين فتح طيزك مع ضربه علي طيزها طراااااااااخ اااااااااااااحححححححح افففففففففففففففف هقولك علي كل حاجة بس كمل قولتها اكمل اية قالتلي حط صباعك تاني قولتيها اسمها اية قالتلي علشان خاطري حط صباعك قولتها مش هحطه غير لما تقولي وكل دة وانا بلعب بصباعي في خرم طيزها من بره قالتلي بعبصني بعبصني قولتيها ابعبصك فين قالتلي في طيزي قولتها ليه مع دخول عقله واحد من صباعي بخرم طيزها قالتيها كدة يالبوة ااااححححححح اااااه اااااااااه اااااااااااه كمان كمااان قولتها انتي اية وصباعي داخل خارج في طيزها وبتلوي قالتلي متناكة ضربتها بيدي الثانية طراااااااااخ وآية كماااااان يامتناكة قالتلي وشرموطة ولبوة وكل حاجة وكانت بجبهم من كسها علي رجلي وتصرخ جااااااااامد وجسمها بيتنفض ورجلها بترتعش شالت ايدي وسبتها نائمة علي رجلي لحد ما هديت وقامت وقفت ادامي والعباية نزلت قولتها اقعدي جت تقعد طيزها وجعتها ونطت لفوق وقعدت تاني بصرااااحة علي جنب وسألتها مش هتقوللي بقا مين فتح طيزك وآية حكاية الواد يلي شوفته زنقك وراء باب الجنينة بصتي وقالتي هقولك كل شي بس توعدني انك ما تسبنيش قولتها اوعدك ارجو دمع الجزء الثاني من قصة جارتي جارتي
الجزء الثالث
هيكون معظمه علي لسان خلود هتحكي قصتها وسوف تظهر شخصيات جديدة يلا بينا
بعد يلي حصل بيني وبين خلود ومعرفتي بالنساء واكتشفت أن خلود تمي لحب الضرب والعنف وتستمتع به واكتشفت أن طيزها مفتوحة طيزها اااااه من طيزها وخدت مني وعد اني افضل جنبها واتفاقنا أنها هتحكلي كل شي بدون تكدب ولا كسوف ولا خجل ضمتها لحضني دقائق تحسست بيدي جسمها بكامل من بزازها وظهرها وبطنها وطيزها وكسها وانتهي الحضن باكل شفايف وبقول اكل مش بوس لأننا كونا بناكل شفايف بعض كانت حاسه بالأمان وانا حاسس بالمتعة والحب الحقيقي غير اي وحدة عدت عليا خلصت الدقائق وقامت خلود علشان تمشي علي اتفاق أنها تكلامي فيديو كول بالليل بعد ما ارجع وعرفتها ميعاد رجوعي وقد كان بعد ما ارتحت ونمت ساعتين واكلت وخرجت أسهر مع اصدقائي ورجعت علي الساعة ١٢ غيرت ملابسي وشغلت لاب رنت علي خلود اعرفها اني في البيت فاتصالات عليا فيديو كول وبعد السلامات ووحشتني بدات خلود تحكي
خلود : عايز تعرف اية بقا
أنا : كل حاجة من الاول لحد ما شوفتك مع الواد
خلود : طب اسمعني لاني فعلا حسيت بالأمان معاك ومع انك عنيف اووووي
أنا: ولعت سيجارة وقولتيها احكي أنا معاكي
خلود : ذي مانت عارف انا قاعدة في البيت أنا وماما واخويا ومش بعمل حاجة في البيت ماما هي يلي بتعمل الاكل وكل شي وحدة اسمها سعدية عندها ٤٢ سنه بتيجي كل اسبوع تمسح وتوضبط البيت واخوايا طول اليوم نائم وبالليل سهران مع أصحابه الحكاية بداءت من سنه لما سارة اطلاقت (( سارة ٢٦ سنه ساكنه في البيت يلي ادمنا بتحب السيطرة وتعشق البنات))
عايشة مع امها بس ابوها وأخوها مسافرين المهم بعد ما رجعت البيت بقيت أعقد معاها كل يوم ونحكي مع بعض وفي الاول استغربت أنها مش زعلانه أنها اطلاقت بالعكس كانت فرحانه ومبسوطة وفي مرة راحة اقعد معاها وامها فتحتي الباب وقالتي سارة جوة في اوضتها دخلت لها ما حست بيا لأنها كانت قاعدة علي لاب بتاعها وحدة السماعة في ودنها وفاتحة شات مع وحدة بتمارس معاها السحاق طبعا أنا وقفه ذي الصنم وراها وعيني علي الشاشة وهي قعدة بتفرك في كسها واهاتها ااااااه اااااااه احححححححح ولحد لما يلي بتكلامها ما شافتني في الكاميرا وقالت لها قفلت الشاشة وبصت لي وانا واقفة مساهمه ومش عارفة اعمل اية ولا ازاي روحت بيتنا المهم بعدها بيومين كونت واقفة في البلكونه وسارة خارجة تقف في البلكونه بتاعتهم شوفتها ولسه هدخل نادهت عليا هتفضلي كدة كتير بتصال عليكي مش بتردي لازم اتكلم معاكي وطبعا كانت طريقة كلامها كان مفيش اي شي حصل ولا حتي خايفة ولا مكسوفة قولتيها بعدين قالتلي لا دلوقتي مستنياكي يلا تعالي مش عارفة ليه كونت دائما بسمع كلمها ومسيطرة عليا يمكن علشان هي الوحيدة يلي كانت بتسمعني وكلامي معاها علي طول وفعلا روحت لها وقعدنا في غرفتها وقالتي مالك بقي في اية قولتها يعني مش عارفة قالتلي تقصدي يلي انتي شوفتية هزت راسي باااه قالتلي وفيها اية لسه هتكلم قالتلي بصي يا خلود أنا هفهمك علشان انتي اختي وصديقي انتي كذا مرة سالتني اية سبب الطلاق وانا بقولك النصيب فدلوقتي هقولك الحقيقة أنا اطلاقت علشان كونت عايشة معاه ذي الجثه من غير مشاعر مع اني حاولت كتير لكن مفيش اي احاسيس ومشاعر لانه معرفش يحتويني ويغير تفكيري عن حبي للبنات وممارسة السحاق معاهم من ايام الجامعة ودماعها نزلت لأول مرة اشوفها في حياتي ضمتها لحضني وطبطبت عليا لحد ما هديت شوية وحسيت بيديها بضمني لها اوووي وبتحسس علي جسمي وبصراحة اول مرة احس بقشعرة في جسمي خرجت من حضنها وقعدنا نكلام في اي حاجة ورجعنا تاني نقعد مع بعض ومرة في مرة تحكلي حاجة عن السحاق ومتعته ولما بروح وقعد علي النت بقيت ابحث عن السحاق وقصص وافلام وفرك في بزازي ااااااه أو كسي احححححح لحد ما أنزل عسلي ويغرق الاندر ونام وفي يوم روحت اقعد معاها وامها كانت ماشية راحة زيارة لخواتها خبط عليها فتحت الباب وهي مستخبيه وراء الباب بعد ما عرفت اني انا يلي علي الباب دخلت وقفلت الباب فرجيت انها لابسه روب نوم بس من غير اي حاجة تحته أنا عيني بقت علي جسمها وحسيت بنمل في كسي احححححح بجد كان احساس يجنن قطع سرحاني وهي بتقولي هتفضلي تاكليني بعينك كدة ومشيت ادامي في ابتسامة علي وشها مفهمتش معناها غير بعدها داخلت وراها وقولتيها انتي قاعدة كدة ازاي قالتلي عادي وحشة قولتيها مش حكاية وحشة بس ليه قاعدة كدة قالتلي وهي بتهزر علي طريقة امي مسافر وهعمل حفلة ههههههههههه وبتقرص بزازها وانا كل دة وكسها مولع ولقتها مقربه مني وشفافية ادام شفايفي وعيني فيها عنيها وفي لحظه نفسها المولع داخل جوة بقي وشفايفي بتروح علي شفايفها في بوسه مولعه ااااففففففففففف جسمي كله اتنفض وكسي بينزل لوحدة وهي عمايلة تبوس فيا ولسانها بيشفت لساني وانا اهاااااااااات اامممممممممممم من جوايا بصرررررررخ واديها بتحسس علي ظهري خليت جسمي يقشعر وتنزل بيدها وحدة وحدة لحد ما مسكت طيزي بيدها الاثنين وانا متشعبطة في رقبتها وسابت شفايفي ونزلت بلسانها علي رقبتي وودني تمص وتلحس فيهم كأنها راجل وانا بصرررررررخ ااااه اااااااه اه اه اه اححححح وهقع من طولي وقفشه في طيزي وهمست في ودني طيزك تجنن ياخلود وضربتني علي طيزي طراااااااااخ جسمي كله اتنفض وكسي نزل عسله وعيني غمضت وترميت في حضنها مش قادرة اقف ونفسي عالي اوووووي قعدتني علي كرسي وقعدت جنبي ساكتين وعيونا في عيون بعض بتقول لاف الكلام لحد ما هديت خلاص وقالتي بحبك بحبك اووووووي ياخلود وكان نفسي فيكي وبتمناكي من زمان بس كونت خايفة اخسرك ما كان عندي رد غير اني اترميت في حضنها وايدها بتلعب في شعري والايد الثانية ماسكة بزازززي ولعت النار في جسمي من تاني وهمست لي وقالتي تعالي ندخل الآوضة ومسكت ايديا ومشيت معاها لحد السرير لفت وخداتني في حضنها وشفايفا بتبوس شفايفي ومع كل بوسة تقولي بحبك اممممموااااااا بحبك اممممموااااااا بعشقك امممممممممواااا بموت فيكي وايديها مش سايبه حته في جسمي مش بتمسكه وتحسس عليه معرفش ازاي قلعتني العباية ونيمتني علي السرير ونامت فوقي ونزلت بشفايفها علي رقبتي تلحس فيها وانا بصرخ ااااااححححححح اة اة ورفعت البادي وفرك في بزازززززي وتحط الحلمة بين صوابعها وتنزل بلسانها تمصه افففففففف اححححححح مش قادرة كفاية كفاية عضت الحلمة بسنانها وانا خلاص بركان مولع نااااار خرج من كسي وننزلت عسلي وجسمي ورحت في دنيا تانية ملحقتيش افوق منها غير لما حسيت بنفسها المولع مقريب من كسي وهي مقلعني البنطلون ومنزله الاندر بدون ما احس ولا اشعر حولت أقوام لكن لا توجد قوة بداخلي جعلتني افتح رجلي لها اكتر لتتهم كسي بشفايفا لحس اااممم احححححح افففففففف نااااااااااار وشد دماغها علي كسي اكتر واهااااااااات واصله السماء لحد ما حدث زلزال في جسمي كله وياتي عسل كسي وشهده علي لسانها وانفاسنا تعلواااا وجت بجواري تحتضني وشفايفها في شفايفي لامتص عسلي من عليهم في بوسه عشق لم انساها حتي الأن وبس ياسيدي تكرار الموضوع كذا مرة وكل مرة حاجة جديدة لحد ما فتحت طيزي بصوابعها وبعدها بالخيار ولمدة سنه كل حاجة عملنها وجربنها وهبقا حكليك عليها بعدين والمهم ذي مانت عارف امها اتوفت وأبوها وأخوها نزلوا وقعدوا شهر وبعدها ابوها صمم ياخدها معاه ويسافروا وطبعا اول ما عرفت كونت كاني أنا يلي موت وفعلا كونت بموت وقبل ما تسافر بيومين وطبعا حالتي النفسيه ذي الزفت وحابسه نفسي في غرفتي جاتلي وقعدت معايا في اليوم دة وحولت تفهمني أنها غضب عنها ومفيش في أيديها حاجة وبتوعدني أننا سنكون علي اتصال دائم وانتهت القاعدة بممارسة الوداع وكانت دماااااار المهم هي روحت وكانت الساعة 1 صباح ونزلت معاها وقفلت الباب وطلعت اخد شو لقيت المياه مش طالعه والماتور مش شغال نزلت اخد الدش في الحمام يلي تحت والحمام مطل علي الجنينة وانا في الحمام وبحسس علي جسمي وبفتكر كل لمسه منها عليه وافركي في كسي لحد ما نزلت شهوتي وكل دة من غير ما اشعر ولا احس ان صاحب اخويا بيصورني من الشباك وبعد ما سافرت باسبوعين لقيت طارق صاحب اخويا بعتلي الفيديو علي الواتس وبيهددني ل نينكني لا ينشر الفيديو وطبعا وافقت علشان الفضيحة كان كبيره خمس دقائق وينزلهم في طيزي ذي مانت شوفت كدة ودي قصتي باختصار
أنا : في حاجة تانية عايزة تحكيها
خلود : ايوة في حاجات حصلت بس مش أساسية
أنا : طب نكمل كلامنا مرة تانية وذي ما وعدتك مش هسيبك لوحدك وهفضل جانبك
خلود : وانا متأكدة من كدة
أنا : هشوفك امتي
خلود : وقت ما تحب
وبكدة يكون نهاية الجزء الثالث
اتمني أن ينال اعجابكم
واتقبل النقد في مضمون القصة
تحياتي زيزو
الجزء الرابع
بعد ما عرفت كل شي عن خلود أو ذي مانا كونت فأكر اني عرفت كل شي دائما يبقي جزء مقفول عليه جوة كل انسان ويظهر مع الوقت بالثقة وهتعرفوا الكلام في الأجزاء القادمة.... يلا نبداء
كان يوم الخميس وكونت متفق مع خلود انها هتيجي لي علي الساعة 11م بعد ما ارجع من الكافية بدري ساعة علشانها وفعلا وصلت البيت ورنت عليها وكانت منتظرني في الجنينة وشاورت لها وجت وقفلت الباب وراء منها كانت لبسة عباية سمرا واول ما قفلت الباب اترمت في حضني وكانت حاطة برفان يهيج اووووي ضمتها لي وبوستها من شفايفها وانا ايدي علي طيزها بحسس عليها وسبت شفايفها ومشينا علي جوة وهي ماشية رزعتها بيدي علي طيزها طراااااااااخ قالتلي ااااااه وجريت من ادامي قعدت على الكنبه عقدت جنبها وخدتها في حضني وانا بحسس علي جسمها وبقولها اية الحلوة دي كلها والبرفان يلي يجنن دة قالتلي عجبك قولتها كل عجبني وسرحنا في بوسه طويلة بمصصص شفايفها وبالأخص الحسنه (( خلود لعندها حسنه في الشفه يلي فوق ناحية اليمين تجنن مخليه شفايفها تحفة )) المهم بعد ما تمتعت بشفايفها ولسانها والحسنه وهي رااااحت مني وعمالة تنهد ونفاسها عالي وسخن اوووووي قولتها عندي ليكي خبر حلو قالتلي اية هو قولتها بعد ما حكايتي لي حكاية الواد زميل اخوكي يلي مصورك وبهددك أنا هحلك منه وهجبهولك تحت رجليكي لقيت في عينيها فرحة بجد وقالتي بتكلام جد قولتها أنا لما بقول كلمة بكون ادها اترمت في حضني تاني وعمالة تبوس فيا وتقولي يخليك ليا منحرمش منك انا ملكك قولتها مش يلا بقا علشان ما تتاخريش هزت راسها بااة وهي مكسوفة قولتيها بصي يا خلود انتي متعرفيش عني حاجة بس انا هقولك أنا يلي كذا شخصية وهعرفك كل شخصية لما تظهر أما الآن عايز اعرفك علي شخصيتي في الجنس أنا بحب السيطرة والعنف الغير مجرح وبحب يلي معايا تكون شرموطة علي حق ولبوة سرير بدون كسوف أو خجل وتسمع الكلام وتكون خاضعة كاملة لي بئرادتها بدون غصب فلو موافقة وعندك الاستعداد نكمل مش موافقة اعتبري كل شي عرفته كاني ما عرفته وهفضل جانبك لقتها باستني من شفايفي وهي بتقف وتفك الطرحة وتفرد شعرها الواصل لحد طيزها وبتفك كبسين العباية وتقلعها وكل دة في ثواني معدودة وتظهر امامي بيجامة ستان حمرا تجنن ذي دي
وقالتي أنا تحت امرك وملكك بس علشان خاطري خدني براحة وحدة وحدة قومت حضنها وعيني في عينيها وقربت شفايفي من شفايفها وروحنا في بوسه مع التحسيس بيدي علي جسمها وبزازها وفكيت زراير البجامة وخلعتها من عليها وفكيت مشبك السنتيانة ومسكت بزازها بفرك فيهم وامسك الحلمة اقرصها براااااحة بين صوابعي وهي بتصرخ جوايا ومش سايبه شفايفي
وقرصت جاااااامد شوية سابت شفايفي وطلعت حته اه اااة اااااة احححححححح وعنيها مسبله ومش قادرة تقف سندتها ومشيت بها لحد الغرفة الخاصة بلي والمجهزة ذي ما ذكرت بالجزء الاول من اضاءه وعزل صوت وكاميرات وأدوات للمارسة السادية وسرير وفوتير المهم بعد ما دخلنا الغرفة وقفت خلود مبهورة بالغرفة ومن الموجود فيها وعلي وجهها استفسارات كتير وخوف ظاهر علي وشها قربت منها وحضنتها من ظهرها وهمست في ودنها وقولتيها دي هتكون مملكتك ومتعتك وتقدري تصرخي وتقولي وتعملي كل ما بدك بدون خوف أو قلق علشان عزل الصوت دة وكل دة وانا بفرك في بزاززززها بيدي الاثنين وبلحس وراء ودنها ورقبتها وهي امممممم احححححح اااااااااااااه ونزلت بيدي اليمين علي بطنها لحد ما وصلت بيدي جوة بنطلون البجامة وجوة الاندر بفرك بصباعي في زنبورهااااا يمين وشمال براااااااحة اوووووي وأيدي الثانية ماسكة بزااازها بقفيش فيهم وهي ااااهاتها مش مبطله اااااااف ااااااااح برااااااااااحة ااااااااااه بزازي وتنزل بجسمها لتحت مش قادرة تقف لفتها لي وشلتها نيمتها علي السرير ونمت فوق منها بمص شفايفها ولعب بلساني في الحسنه ونزلت علي رقبتها بوس ولحس جسمها قشطته يجنن لحد ما وصلت لبزازها مشيت لساني بين بزازها بعد ما ضمتهم علي بعض بيدي واخد الحلمة دي شوية والحلمة الثانية شوية وخلود اااااااااااه ااااااااحححححخح اااااف اااااف ااااااه بصيت لها وقولتها اااااة يا اية بصتلي وفهمت اني عايزها تقول وتخرج يلي جواها عايزها شرموطة وفعلا رجعت امصصص ورضع في الحلمة صرررررخت اااااااه بزازي اااااة براااااااحة هموت مش قادرررة نزلت بلساني علي بطنها وسوتها الجملية اعض فيهم وبنزل البنطلون بيدي ويظهر الاندر غرقان من عسلها قلعتها البنطلون والاندر وظهر ادامي اجمل كس في الكون مفهوش شعراية واحدة ابيض لون الثلج واحمر من جوة لون الرمان شفايف كسها مبطرخة وزنبورها عقله صباع وعسلها يلمع يزيده حلوة وجمال قربت من كسها اشمه وستنشق جمال رائحته البارزة وهجمت بلساني علي كسها اكله بشفايفي ولحس بلساني ومش سامعة غير صويت وصرااااااااخ خلود واديها ماسكة راسي بتحاول تبعدني عن كسها واهااااااات اااااااااه ااااااااااححح ااااااااااااه كفااااااااية ارجوك احمني كفااااااااية حرام عليك مش قااااااادة نااااااااااار اااااااااااااااه ياكسي ااااااااح هجيب هجيب هنزل هنزل وانا ولا هنااااا باكل كسها اكل لحد ما نطرت ونفجر بركان شهوتها وجسمها بيتنفض ذي القطة علي النار سبتها تهدي وقعدت اتفرج عليها وهي عمالة تتلوي ادامي ذي السمكة لحد ما هديت خلاص وبصتلي وقالتي انت عملت فيا اية أنا أول مرة في حياتي احبهم بكمية دي والعدد دة قولتيها حتي مع سارة
قالتلي سارة كانت بتلحس كسي لحد ما أنزل مرة وحدة وبعدين تلعب في طيزي ضحكت وقولتيها معايا انسي اي شي عرفتيه أو جربته في الجنس وقولتيها مش يلا بقااااا قالتلي يلا اية لالالالالا مش هقدر تاني ارجوك قولتها احنا اتفقنا على اية قالتلي بجد مش قادرة جسمي كلة سايب قوليها خليكي معايا وهيسيب اكتر وهتمتعي اكتر هزززززت رأسها وقالتي حاضر سالتها بتعرفي تمصي قالتلي لا قولتها هعلمك وخليتها تنام علي بطنها ادامي وقلعت الشورت مانا كل دة كونت لسه لابس الشورت بس شافت زبي اتخضت ورجعت لوراء وقالتي اية دة كلة قولتيها متخافيش دة حبيبك ويلي هيمتعك أمسكيه بيدك سلامي علية مسكته بيديها الاثنين تحسس علية قولتها بوسيه فضلت تبوس في راس زززبي قولتيها اعتبريه مصاصة ومصي رأسه بشفايفك بعيد عن سنانك وفعلا دخلت راسه جوة شفايفها وبداءت تمص وتمص وسبتها شوية تاخد علية وكان بتعلم بسرعة واول ما حسيت انها بدأت تستمتع بمصها وانا زبي هيجنني من شفايفها قولتها حركي ايدك علية لفوق وتحت ولحسي بلسانك ذي الايس كريم ونفذت وبقت تلحس بلسانها وتمشي لسانها علي زبي من تحت لفوق وتاخد راس زبي في بقها وتخرجها وتلحس بلسانها وبعد شوية قوليها انزلي علي البضان وخدي كل بيضه في بقك ولعبي بلسانك فيها وهي جوة بقك ونفذت وكانت فنانه لسانها موس حااااامي مولع في ززززبي وكررت مع البيضة التانية وقوليها بتتعلمي بسرعة وعمايل احسس علي رأسها ولعب في شعرها شوية وشوية امسك بزازها وهي بقت بتتفنن في مص ولحس زززبي وقولتيها كفاية كدة لفي وذي مانتي على بطنك وبقت طيزها ادامي بشكلها يلي يجنن ضربتها طراااااااااخ عليها اااااااااه بتعرفي تعدي قالتلي أاااااه قولتها هضربك ست مرات وكل مرة هتقولي الرقم ومعاها وصف لكي يهيجني عليكي طراااااااااخ شرموطتم
طراااااااااخ لبوتم
طراااااااااخ ااااااه متناكتك
طراااااااااخاححححح علقة
طراااااااااخااااااااااةةةة خدمتك
طراااااااااخااااةاااةاةةة قحبتك
طيزها احمرت مع لون بشرتها البيضة خلت منظرها كلوحة فنية نزلت ابوس في طيزها وافتح بين الفريقين ليظهر خرم طيزها الوردي الرطب ورئحته العطرة (( خلود بنت مهتمية بنفسها وجسمها من نظافة لكريمات غالية وزيوت )) مشيت لساني علي خرم طيزها دوائر وأدخلت لساني جوة خرمها دخول وخروج كاني بنكها بلساني وهي عمايلة تشد في مراياه السرير وتطلع اهاااااات تهيج اي دكر ااااااااااححح ااااااااااااه ااااااااااةةةة ورحت في دنيا تانية وبعد شوية دهنت خرم طيزها فازلين ودهنت زبي زيت زيتون وقوليها افتحي طيزك بيدك الاثنين ودخلت راس زبي براااااااحة وسبتها شوية علي ما تتعود عليها طيزها كانت مفتوحة بس ضيقة وسخنه اوووووي ااااااااااةةةة كبير اوووي علي طيزي مش قادر بيوجعني اووووووي اححححححححح قولتيها اصبري الوجع هروح سيبي نفسك ومليت عليها ابوس فيها وفي رقبتها وهميس في ودنها انتي لبوة اووووي وطيزك مولعة وهي ترد عليا أنا لبوتك انت شرموطتك انت ااااححححح ااااااااااةةةة كان زبي بداء يدخل سنه سنه وأنا نائم عليها وفضلت كدة شوية لحد ما اتعودت علية وبدأت اتحرك بززبي دخول وخروج لحد ما قالتي احححححح حلوة اووووي كمان نكني اوووووي زبك حلو اووووووي ومت من فوقها وخليتها ترفع طيزها وبقت في وضع الكلبة ومسكت طيزها من الجانبين وقولتيها جاهزة يا متناكة ولسه هتقول ااااة حشرت زبي مرة وحدة وهي اااااااةااااااااة اةةةةةةة احح اححح احححح وانا برزع في طيزها وضربها عليها وهي هتموت تحت مني اااااف ااااااه طيزي اتفشخت ااااااااااةةةة بيوجني اووووووي مش حاسة بطيزي وشوية ااااااااااةةةة نكني اوووووي نيك متناكتك نيك شرموطتك ااااححححححح يالهوووووي نااااااار في طيزي ااااااااف لالالالاالالااالا براااااااحة ااااااااااةةةة عشر دقائق وانا برزع فيها وروحت مدخلة كله مرة وحدة ونازل بجسمي عليها نامت علي بطنها وعمايلة تصرخ ااااااااااةةةة خرجوة خرجوة حساة في بطني ااااااااااةةةة مش قادر خروجه ابوس رجلك ارحمني كفااااااااية هموت ااحححححححح وفعلا خرجته من طيزها وقمت وخليتها تقف علي الارض وتباعد بين رجليها واديها علي السرير ودخلت زبي من تاني ومسكت شعرها بين ايديا كانه لجان مهره وهي فعلا كانت مهره واشتغلت رزع بزبي في خرم طيزها وضرب علي طيزها بيدي الثانية طراااااااااخ وهي مش مبطله ووحوحة وصويت واهااااات وطيزها مولعة وعسالها نازل علي رجليها ااااااااااةةةة اااااااااااااحححححححح افففففففففففففففف كماااااان كماااااان نكني اوووووي كماااااان خدي يا متناكة خدي يا شرموطة خدي يابنت المتناكة اول ما قولتيها يابنت المتناكة صرخت جااااااامد ونطرت شهوتها وجسمها اررررتعش رعشة جااااااامدة وكانت هتقع علي الارض لولا أني مسكتها وزقتها علي السرير بقت نائمة عليه ببطنها ورجليها علي الارض زبي داخل خارج براااااااحة علشان اتمتع بشكلها وهي في دنيا تانية لحد ما خلاص حسيت اني هجيب زوت السرعة وحشرته جواها ونمت فوقها وهي اااااااةااااااااة نااااااااااار نااااااااااار نازلة جوة بطني وطيزي بتلسعني اااااف ااااااه ااحححححححح وفضلت ابوس في ظهرها ورقبتها لحد ما زبي نام جوة طيزها وخرج لوحدة مع البن النازل من خرمها علي رجليها كان شكلها يجنن وشكل العرق مع جسمها بيلمع رفعتها علي السرير وخدتها في حضني وضمتها لي شوية لحد ما هديت خلاص ببص في الساعة لقتها بقت واحدة صباحا قولتها يلا قومي غسلي علشان تلحقي تروحي الساعة بقت وحدة قالتي مش قادرة اقوم هنام هنا في حضنك ساعتها استغربت هتبات هنا ازاي وامها مش هتسال عليها ازاي ولية لما شتمتها بأمها جابت شهوتها مع انها كانت لسة جايبه قبلها كل دة سرحت فيه لحد ما لقتها بقولي وهي بتبوس شفايفي سرحان في اية قولتها مفيش حاجة يلا يلا تعالي معايا اسندك تخشي الحمام تخدي شور وبعدين نبقا نشوف هنعمل ايه هتعدي ولا هتمشي يا تري اية يلي هيحصل
هنشوف في الجزء القادم
واحداث جديدة وشخصيات جديدة
باول احب اعرفكم أن القصة فيها جميع انواع الممارسات الجنسية يلا نبداء
أنا احمد وقت أحداث القصة كان عندي 30 سنه حالتي المادية كويسه جدا وشغال في مجال الكاميرات والانترنت في شركة من الساعة 9 ص حتي الساعة 5 م ساكن في منزل مكون من دورين الدور الاول مكان للشغل يلي بعمله بره الشركة وفي غرفة مجهزة بالكامل للممارسات لاني بعشق الجنس والغرفة مجهزة من تصوير وعزل صوت وأدوات وسرير وهنحكي عنها بالتفاصيل بعدين والدور الثاني خاص بالمعيشة ومش له دور غير في الاخر اهلي مسافرين السعوديه ....
بطلة القصة خلود بنوته جميلة جدااا 23 سنه متخرجة الجامعة ساكنه ادام مني بيتهم دورين بحديقة خلف المنزل أمام منزلي والحديقة لها باب غير الباب الرئيسي للبيت ابوها متوفي وعايشة امها 45 سنه ولها اخي اصغر منها معتز 20 سنه عيل فاشل في كل شي دراسة حياه كل شي المهم وصف خلود لون بشرتها بيضه محمر الطول 160 سم الوزن حولي 80 بزازها في حجم الأناناس طيزها اجمل ما فيها بعد بزازها وشفايفها دائما لابسها بجامه مقدمة لمعرفة الابطال والاخرين مع الاحداث
الاجزاء الاول
في يوم في فصل الصيف الساعة الثانية عشرا مساءا كونت وقف في البلكونه بالدور الثاني أدخن سجارتي وطفي النور كعادتي لاحظ خلود تقف خلف باب الحديقة لم تراني وفجاه يأتي شخص لم احدد من هو وتفتح له خلود ويدخل ويقف الاثنين خلف الباب علي طول طلعت الفون ايفون 13 ماكس بداءت اصورهم وذي ما توقعت احضان بوس تفيش ثم نزل لها البنطلون والاندر وخرج زبه وحضنها دقائق بسيطة ومشي علي طول طبعا الموقف دة عملي صدمه لأن خلود بالنسبه لي البنوته الدلوعة يلي ذي القمر المدلعه اووووي وكل طلبتها موجابه فوقت من صدمتي مع لسعه السيجارة في صوابع ايدي وقولت لازم اعرف القصة كلها ومرت الايام وشوف خلود كذا مرة ولم تتيح الفرصه لاي شي حتي جاء اليوم الذي كان بداية المتعة كونت معدي من تحت بيتهم وهي بتغسل الاحبال علشان هتنشر والمياه جات عليا بصتلها وهي عمالة تقول اسفه اسفه و**** ما خدت بالي ما ردت عليها ومشيت دخلت بيتي خدت دش وغيرت ملابسي وفتحت لاب اشوف شغلي علي ما الاكل يكون سخن في الميكروويف فجاه سمعت جرس الباب بيضرب بشوف مين من البلكونه قاليها خلود نزلت فتحت لها الباب واول ما فتحت أنا اسفه و**** ما شوفتك وانت معدي وقولت لماما قالتلي لازم اجي اعتذر لك قولتيها مفيش اي حاجة حصل خير أنا عارف انك مش قاصدة لسه هتمشي قولتيها خلود ثواني عايز اتكلم معاكي في شي مهم قالت خير قولتيها مش هينفع وحنا واقفين كدة علي في المدخل قالتلي لا مش هينفع ادخل وجاية تمشي مسكت ايديها راحت شدها جامد وحولت تضربني علي وشي مسكت ايديها قبل ما تنزل علي خدي وشدتها عليا وهمست في ودنها وقولت لها هتدفعي ثمن يلي عملتيه غالي اوووي يابتاعة الجنينة عينيها بقرت وتهتهت في الكلام جنينة اية قولتيها الجنينة الساعة 12 بليل والبنطلون يلي نزل راحت جري من ادامي علي بيتهم وانا قفلت الباب وطلعت حطيت الاكل وقعدت اشتغل علي لاب شوية ونمت ساعتين وصحيت علي الساعة 8م خدت دش وجهزت نفسي ونزلت كالعادة كل يوم أسهر مع اصحابي علي الكافية أو في السيريبر لحد 11م ورجع البيت المهم نزلت وسهرت وراجع لإقي خلود وقفه وراء الباب الجنينة بصت عليها وليس هكمل نحو بيتي قالتلي احمد عايزك قولتها عايزة اية قالتلي عايزة اتكلم معاك قولتيها مش دلوقتي مش فاضي وسبتها ودخلت وقفلت الباب وطلعت غيرت ملابسي وقعدت شوية علي لاب ودخلت انام وعدي يومين وانا راجع من شغلي الساعة 5 م وكان يوم الخميس وطبعا دة يوم بداية الفصلان والمتعة بالنسبة لي لأن الجمعه والسبت اجازة من الشركة وبعيش حياتي فيهم من شغل حر أو نسوان أو سهر المهم لاقتها واقفة وهتعطيت وبتقولي ارجوك عايزة اتكلم معاك قولتيها نص ساعة وتعالي وعرفي امك انك خارجة مشوار وهسيبلك الباب مفتوح ودخلت بيتي وطلعت خدت دش سريع وخرجت من الحمام لابس تيشرت نص وشورت ذي بتوع الكرة ومفيش 5 دقائق وجاءت خلود ورنت جرس الباب ودخلت نزلت قبلتها وقولتيها اتفضلي ودخلت الشقة بالدور الاول وجلست علي الكنبه وهي امامي علي الكرسي جلست وعنيها في الأرض وكل شوية ترفع عينيها وتبص لي وتنزيلها تاني في الأرض قطعت الصمت وقولتيها خير يا خلود هتفضلي ساكته كتير قالتلي أنا اسفه وتقسم اني فاهم غلط وانا ساكت أدخن سجارتي وانظر إليها وبعد ربع ساعة كلام دفاع عن نفسها وتبرءه نفسها امامي روحت مشغل لها الفيديو يلي مصورة يوميها سكتت خلاص عيونها دمعت واشتغلت في العيط سبتها لحد ما هديت من نفسها واول شي نطقت به قالتلي ارجوك ما تفضحنيش قولتها لو عايز افضحك كونت فضحتك من ساعتها لكن أنا مش عايز كدة قالتلي امال عايز اية قولتها الاول تتعبقي علي رفع ايدك عليا في بيتي قالتلي أنا اسفه قولتها دة مش عقاب قالتلي قطعتها قبل ما تتكلم وقولتيها العقاب عندي حاجة من اثنين لسه هتكلم قولتها هوس ما سمعت كلمة وحدة لحد ما اخلاص كلامي العقاب الاول تنضربي علي طيزك لكل صباع من ايدك 10 يعني 50 ضربه والعقاب الثاني تقرصي لي 25 دقيقة بقميص نوم قولتها الاختيار ليكي عقدت تعيط وتقولي حرم عليك ارجوك وتوسل وانا ولعت سجارة ولا كاني سامعها وقولتها معاكي لحد بكرة الساعة 5 وكملت يومي كالعادة وانتظرتها وكونت متاكد انها هتيجي مفيش خيار أمامها وفعلا كما توقعت الساعة 5 كان جرس الباب يرن فتح لها الباب وجودها امامي ايوة هي ادامي بالعباية السمرا يلي بتخلي جسمها يزدات انوثه وحلوة ...... انتظروني في الجزء الثاني
الجزء الثاني
وقفنا عند خلود لما جات كانت لبسه عباية سمرا تظهر مفاتن جسمها وجلست امامي وتتوسل لي
خلود : ارجوك بلاش يلي طلبته ولو عايز فلوس أنا معايا فلوس خد يلي انت عايزه
أنا : بنفخ دخان سيجارتي في وشها انتي شايفة اني محتاج فلوس أو عايز منك فلوس
خلود : امال لية عايز كدة
أنا : قمت ماسكها من شعرها وهمست في ودنها علشان اربيكي وعلمك ما تغلطيش تاني
خلود : ااااااااااه شعري سيب شعري
أنا: معنديش وقت اضيعه معاكي هتختاري ولا تقومي تمشي وسبت شعرها ورجعت اقعد مكاني
خلود : والدموع نازلة علي وشها أنا مش هقدر ارقص
أنا : يعني اختارتي تضربي
خلود : ساكته والدموع تزيد من جمالها
أنا : زهقت فيها ..... انجزي وانطقي
خلود : هزت راسها ايوة
أنا : بطلي عياط واسمعيني كويس أنا هعرض عليكي عرض ل ٥٠ ضربه علشان عارف انك مش هتحكلي الخمسين
١- ٥٠ علي العباية
٢- ٤٠ علي البنطلون
٣- ٢٠ علي الاندر
٤- ١٠ علي طيزك عريانه
خلود : برقت بعينها حرم عليك ليه بتعمل كدة
أنا : مش بعيد كلامي ومش هقولك انجزي تاني
خلود : ٢٠ وساكتت
أنا : ٢٠ علي الاندر
خلود : هزت راسها باه
أنا : قومي اقفي وقلعي البنطلون
خلود واقفت ولفت بقا ظهرها لي ونزلت البنطلون بدون ما ترفع العباية وفضلت واقفه كان منظر طيزها في العباية يجنن بدون بنطلون حاجة كدة ذي الچلي سالتها هتضربي وانتي واقفة ولا تنامي علي رجلي قالتلي لا وانا وقفه قولتها اسندي ايدك علي الكرسي مالت علي الكرسي وأصبحت طيزها بارزه امامي رفعت العباية براحة اوووووي ومع كل سم يظهر من رجليها شديدة البياض يجن جنوني من شدة هيجاني عليها ولكن تمالك نفسي حتي اسيطر عليها وتصبح ملكي حتي وصلت العباية لفوق طيزها علي أول الاندر يلي كان لونه روز حكمت العباية باستك الاندر ووقف أتأمل اجمل طيز شوفتها حتي قطع تأملي صوت خلود وهي تقول لي ارجوك خلاص ساعتها صفعتها بيدي علي طيزها بقوة أخرجت بسببها ااااااااااااااااااااااه ووقفت وتحسس علي طيزها مكان الضربه وسقطت العباية من الاندر مسكتها من شعرها وشدتها نحيتي وبصوت عالي قولتيها لو وقفتي تأني الضربه مش هتحسب هزت راسها باااااه وبتنحني تسند علي الكرسي قولتيها ارفعي العباية بنفسك ذي ما كانت وفعلا رفعتها ودخلتها بالاندر ونحنت علي الكرسي وقولتيها مع كل ضربه تعدي وتقولي رقمها طراااااااااخ على طيزها صرخت اااااااااااه 2 طراااااااااخ ااااااااااااااااه برااااااااااحة 3 طراااااااااااااخ ااااااااااااه مش قادرة كفاية ارجوك ااااااااااااااه حست بيدي علي طيزها من فوق الأندر مكان الضربه وقوليها لو مش قادرة نخليهم 10 بس ساعتها بصتي وهي منحنيه علي الكرسي وبعنيها يلي ظهر فيهم هيجان وهزت رأسها بمعني موافقة وفاهمة وفعلا بدأت انزل لها الاندر براحة جداااااا وحدة وحدة حتي خلعته من رجليها وقولتيها تعالي قالتلي اجي فين قولتيها علي رجلي قالتلي والكسوف يحمر خدودها ارجوك خليني كدة قولتيها وآية هيمسك العباية بصت في الأرض وتقدمت نحوي خطوتين وانا جالس علي الكنبة ووقفت بجانبي طبطبت علي رجلي بيدي مرتين فهمت أنا عايز اقول اية نزلت ببطنها علي رجلي قولتيها شدي العباية شدتها وظهرت امامي طيزها بجمالها وحلاوتها يلي تجنن وتوقف اجدعها زب ولاحظت بلل نازل من كسها علي رجليها قولتها جاهزة قالتلي أه ضربتها ضربه علي طيزها مع نهاية اه صرخت بااااااااااااااااااااااه احححححححححح برااااااااااااااحة قولتيها براحة علي اية قالتلي براحة علي طيزي قولتها مالها طيزك قالتلي وجعتني وقولتيها من اية وكل دة وانا بحسس علي طيزها من فوق لتحت لحد كسها قالتلي من ضربك فيها روحت ضربها برااااااااااحة شوية طلعت منها ااااااااااااااف اااااااااااااااااااااه قولتها كدة كويس ولا وجعتك قالتلي اممممممممم حينها تأكدت أنها بدأت تتمتع ضربتها طراااااااااخ طراااااااااخ مرتين وراء بعض اه اه اه اه اه اه اه اااااااااااااااه ليه كدة اااااااه ياطيزي وكملت ضرب علي طيزها بدون توقف مع صرااااااخ منها وجع ومتعه ونسيني العد لحد ما احمرت وأصبح لونها احمر مع بشرتها البيضه وإماكن صوابع ايدي كأنها لوحة فنية ليس لها مثيل فتحت طيزها بيدي فؤجت بان طيزها مفتوحة فركت في كسها اتنفضت وكان كسها مبول جدااااا واضح انها جابت شهوتها مرتين من مرة واحدة وأصبح صباعي لذج من عسل وشهد كسها وضعته في خرم طيزها وبعبصتها ودخل صباعي بسهولة وهي تصدر ااااااهاااااااات وسألتها مين ناكك وفتح طيزك يامتناكة صرخت اااااااااااه احححححح دخلت صباعي وخرجته مرتين تلاته وقوليها هايجة لدرجة دي يالبوة ااااااااااااااه اوووووووي أو مرة اهيج كدة قولتيها كدابة امال مين فتح طيزك مع ضربه علي طيزها طراااااااااخ اااااااااااااحححححححح افففففففففففففففف هقولك علي كل حاجة بس كمل قولتها اكمل اية قالتلي حط صباعك تاني قولتيها اسمها اية قالتلي علشان خاطري حط صباعك قولتها مش هحطه غير لما تقولي وكل دة وانا بلعب بصباعي في خرم طيزها من بره قالتلي بعبصني بعبصني قولتيها ابعبصك فين قالتلي في طيزي قولتها ليه مع دخول عقله واحد من صباعي بخرم طيزها قالتيها كدة يالبوة ااااححححححح اااااه اااااااااه اااااااااااه كمان كمااان قولتها انتي اية وصباعي داخل خارج في طيزها وبتلوي قالتلي متناكة ضربتها بيدي الثانية طراااااااااخ وآية كماااااان يامتناكة قالتلي وشرموطة ولبوة وكل حاجة وكانت بجبهم من كسها علي رجلي وتصرخ جااااااااامد وجسمها بيتنفض ورجلها بترتعش شالت ايدي وسبتها نائمة علي رجلي لحد ما هديت وقامت وقفت ادامي والعباية نزلت قولتها اقعدي جت تقعد طيزها وجعتها ونطت لفوق وقعدت تاني بصرااااحة علي جنب وسألتها مش هتقوللي بقا مين فتح طيزك وآية حكاية الواد يلي شوفته زنقك وراء باب الجنينة بصتي وقالتي هقولك كل شي بس توعدني انك ما تسبنيش قولتها اوعدك ارجو دمع الجزء الثاني من قصة جارتي جارتي
الجزء الثالث
هيكون معظمه علي لسان خلود هتحكي قصتها وسوف تظهر شخصيات جديدة يلا بينا
بعد يلي حصل بيني وبين خلود ومعرفتي بالنساء واكتشفت أن خلود تمي لحب الضرب والعنف وتستمتع به واكتشفت أن طيزها مفتوحة طيزها اااااه من طيزها وخدت مني وعد اني افضل جنبها واتفاقنا أنها هتحكلي كل شي بدون تكدب ولا كسوف ولا خجل ضمتها لحضني دقائق تحسست بيدي جسمها بكامل من بزازها وظهرها وبطنها وطيزها وكسها وانتهي الحضن باكل شفايف وبقول اكل مش بوس لأننا كونا بناكل شفايف بعض كانت حاسه بالأمان وانا حاسس بالمتعة والحب الحقيقي غير اي وحدة عدت عليا خلصت الدقائق وقامت خلود علشان تمشي علي اتفاق أنها تكلامي فيديو كول بالليل بعد ما ارجع وعرفتها ميعاد رجوعي وقد كان بعد ما ارتحت ونمت ساعتين واكلت وخرجت أسهر مع اصدقائي ورجعت علي الساعة ١٢ غيرت ملابسي وشغلت لاب رنت علي خلود اعرفها اني في البيت فاتصالات عليا فيديو كول وبعد السلامات ووحشتني بدات خلود تحكي
خلود : عايز تعرف اية بقا
أنا : كل حاجة من الاول لحد ما شوفتك مع الواد
خلود : طب اسمعني لاني فعلا حسيت بالأمان معاك ومع انك عنيف اووووي
أنا: ولعت سيجارة وقولتيها احكي أنا معاكي
خلود : ذي مانت عارف انا قاعدة في البيت أنا وماما واخويا ومش بعمل حاجة في البيت ماما هي يلي بتعمل الاكل وكل شي وحدة اسمها سعدية عندها ٤٢ سنه بتيجي كل اسبوع تمسح وتوضبط البيت واخوايا طول اليوم نائم وبالليل سهران مع أصحابه الحكاية بداءت من سنه لما سارة اطلاقت (( سارة ٢٦ سنه ساكنه في البيت يلي ادمنا بتحب السيطرة وتعشق البنات))
عايشة مع امها بس ابوها وأخوها مسافرين المهم بعد ما رجعت البيت بقيت أعقد معاها كل يوم ونحكي مع بعض وفي الاول استغربت أنها مش زعلانه أنها اطلاقت بالعكس كانت فرحانه ومبسوطة وفي مرة راحة اقعد معاها وامها فتحتي الباب وقالتي سارة جوة في اوضتها دخلت لها ما حست بيا لأنها كانت قاعدة علي لاب بتاعها وحدة السماعة في ودنها وفاتحة شات مع وحدة بتمارس معاها السحاق طبعا أنا وقفه ذي الصنم وراها وعيني علي الشاشة وهي قعدة بتفرك في كسها واهاتها ااااااه اااااااه احححححححح ولحد لما يلي بتكلامها ما شافتني في الكاميرا وقالت لها قفلت الشاشة وبصت لي وانا واقفة مساهمه ومش عارفة اعمل اية ولا ازاي روحت بيتنا المهم بعدها بيومين كونت واقفة في البلكونه وسارة خارجة تقف في البلكونه بتاعتهم شوفتها ولسه هدخل نادهت عليا هتفضلي كدة كتير بتصال عليكي مش بتردي لازم اتكلم معاكي وطبعا كانت طريقة كلامها كان مفيش اي شي حصل ولا حتي خايفة ولا مكسوفة قولتيها بعدين قالتلي لا دلوقتي مستنياكي يلا تعالي مش عارفة ليه كونت دائما بسمع كلمها ومسيطرة عليا يمكن علشان هي الوحيدة يلي كانت بتسمعني وكلامي معاها علي طول وفعلا روحت لها وقعدنا في غرفتها وقالتي مالك بقي في اية قولتها يعني مش عارفة قالتلي تقصدي يلي انتي شوفتية هزت راسي باااه قالتلي وفيها اية لسه هتكلم قالتلي بصي يا خلود أنا هفهمك علشان انتي اختي وصديقي انتي كذا مرة سالتني اية سبب الطلاق وانا بقولك النصيب فدلوقتي هقولك الحقيقة أنا اطلاقت علشان كونت عايشة معاه ذي الجثه من غير مشاعر مع اني حاولت كتير لكن مفيش اي احاسيس ومشاعر لانه معرفش يحتويني ويغير تفكيري عن حبي للبنات وممارسة السحاق معاهم من ايام الجامعة ودماعها نزلت لأول مرة اشوفها في حياتي ضمتها لحضني وطبطبت عليا لحد ما هديت شوية وحسيت بيديها بضمني لها اوووي وبتحسس علي جسمي وبصراحة اول مرة احس بقشعرة في جسمي خرجت من حضنها وقعدنا نكلام في اي حاجة ورجعنا تاني نقعد مع بعض ومرة في مرة تحكلي حاجة عن السحاق ومتعته ولما بروح وقعد علي النت بقيت ابحث عن السحاق وقصص وافلام وفرك في بزازي ااااااه أو كسي احححححح لحد ما أنزل عسلي ويغرق الاندر ونام وفي يوم روحت اقعد معاها وامها كانت ماشية راحة زيارة لخواتها خبط عليها فتحت الباب وهي مستخبيه وراء الباب بعد ما عرفت اني انا يلي علي الباب دخلت وقفلت الباب فرجيت انها لابسه روب نوم بس من غير اي حاجة تحته أنا عيني بقت علي جسمها وحسيت بنمل في كسي احححححح بجد كان احساس يجنن قطع سرحاني وهي بتقولي هتفضلي تاكليني بعينك كدة ومشيت ادامي في ابتسامة علي وشها مفهمتش معناها غير بعدها داخلت وراها وقولتيها انتي قاعدة كدة ازاي قالتلي عادي وحشة قولتيها مش حكاية وحشة بس ليه قاعدة كدة قالتلي وهي بتهزر علي طريقة امي مسافر وهعمل حفلة ههههههههههه وبتقرص بزازها وانا كل دة وكسها مولع ولقتها مقربه مني وشفافية ادام شفايفي وعيني فيها عنيها وفي لحظه نفسها المولع داخل جوة بقي وشفايفي بتروح علي شفايفها في بوسه مولعه ااااففففففففففف جسمي كله اتنفض وكسي بينزل لوحدة وهي عمايلة تبوس فيا ولسانها بيشفت لساني وانا اهاااااااااات اامممممممممممم من جوايا بصرررررررخ واديها بتحسس علي ظهري خليت جسمي يقشعر وتنزل بيدها وحدة وحدة لحد ما مسكت طيزي بيدها الاثنين وانا متشعبطة في رقبتها وسابت شفايفي ونزلت بلسانها علي رقبتي وودني تمص وتلحس فيهم كأنها راجل وانا بصرررررررخ ااااه اااااااه اه اه اه اححححح وهقع من طولي وقفشه في طيزي وهمست في ودني طيزك تجنن ياخلود وضربتني علي طيزي طراااااااااخ جسمي كله اتنفض وكسي نزل عسله وعيني غمضت وترميت في حضنها مش قادرة اقف ونفسي عالي اوووووي قعدتني علي كرسي وقعدت جنبي ساكتين وعيونا في عيون بعض بتقول لاف الكلام لحد ما هديت خلاص وقالتي بحبك بحبك اووووووي ياخلود وكان نفسي فيكي وبتمناكي من زمان بس كونت خايفة اخسرك ما كان عندي رد غير اني اترميت في حضنها وايدها بتلعب في شعري والايد الثانية ماسكة بزازززي ولعت النار في جسمي من تاني وهمست لي وقالتي تعالي ندخل الآوضة ومسكت ايديا ومشيت معاها لحد السرير لفت وخداتني في حضنها وشفايفا بتبوس شفايفي ومع كل بوسة تقولي بحبك اممممموااااااا بحبك اممممموااااااا بعشقك امممممممممواااا بموت فيكي وايديها مش سايبه حته في جسمي مش بتمسكه وتحسس عليه معرفش ازاي قلعتني العباية ونيمتني علي السرير ونامت فوقي ونزلت بشفايفها علي رقبتي تلحس فيها وانا بصرخ ااااااححححححح اة اة ورفعت البادي وفرك في بزازززززي وتحط الحلمة بين صوابعها وتنزل بلسانها تمصه افففففففف اححححححح مش قادرة كفاية كفاية عضت الحلمة بسنانها وانا خلاص بركان مولع نااااار خرج من كسي وننزلت عسلي وجسمي ورحت في دنيا تانية ملحقتيش افوق منها غير لما حسيت بنفسها المولع مقريب من كسي وهي مقلعني البنطلون ومنزله الاندر بدون ما احس ولا اشعر حولت أقوام لكن لا توجد قوة بداخلي جعلتني افتح رجلي لها اكتر لتتهم كسي بشفايفا لحس اااممم احححححح افففففففف نااااااااااار وشد دماغها علي كسي اكتر واهااااااااات واصله السماء لحد ما حدث زلزال في جسمي كله وياتي عسل كسي وشهده علي لسانها وانفاسنا تعلواااا وجت بجواري تحتضني وشفايفها في شفايفي لامتص عسلي من عليهم في بوسه عشق لم انساها حتي الأن وبس ياسيدي تكرار الموضوع كذا مرة وكل مرة حاجة جديدة لحد ما فتحت طيزي بصوابعها وبعدها بالخيار ولمدة سنه كل حاجة عملنها وجربنها وهبقا حكليك عليها بعدين والمهم ذي مانت عارف امها اتوفت وأبوها وأخوها نزلوا وقعدوا شهر وبعدها ابوها صمم ياخدها معاه ويسافروا وطبعا اول ما عرفت كونت كاني أنا يلي موت وفعلا كونت بموت وقبل ما تسافر بيومين وطبعا حالتي النفسيه ذي الزفت وحابسه نفسي في غرفتي جاتلي وقعدت معايا في اليوم دة وحولت تفهمني أنها غضب عنها ومفيش في أيديها حاجة وبتوعدني أننا سنكون علي اتصال دائم وانتهت القاعدة بممارسة الوداع وكانت دماااااار المهم هي روحت وكانت الساعة 1 صباح ونزلت معاها وقفلت الباب وطلعت اخد شو لقيت المياه مش طالعه والماتور مش شغال نزلت اخد الدش في الحمام يلي تحت والحمام مطل علي الجنينة وانا في الحمام وبحسس علي جسمي وبفتكر كل لمسه منها عليه وافركي في كسي لحد ما نزلت شهوتي وكل دة من غير ما اشعر ولا احس ان صاحب اخويا بيصورني من الشباك وبعد ما سافرت باسبوعين لقيت طارق صاحب اخويا بعتلي الفيديو علي الواتس وبيهددني ل نينكني لا ينشر الفيديو وطبعا وافقت علشان الفضيحة كان كبيره خمس دقائق وينزلهم في طيزي ذي مانت شوفت كدة ودي قصتي باختصار
أنا : في حاجة تانية عايزة تحكيها
خلود : ايوة في حاجات حصلت بس مش أساسية
أنا : طب نكمل كلامنا مرة تانية وذي ما وعدتك مش هسيبك لوحدك وهفضل جانبك
خلود : وانا متأكدة من كدة
أنا : هشوفك امتي
خلود : وقت ما تحب
وبكدة يكون نهاية الجزء الثالث
اتمني أن ينال اعجابكم
واتقبل النقد في مضمون القصة
تحياتي زيزو
الجزء الرابع
بعد ما عرفت كل شي عن خلود أو ذي مانا كونت فأكر اني عرفت كل شي دائما يبقي جزء مقفول عليه جوة كل انسان ويظهر مع الوقت بالثقة وهتعرفوا الكلام في الأجزاء القادمة.... يلا نبداء
كان يوم الخميس وكونت متفق مع خلود انها هتيجي لي علي الساعة 11م بعد ما ارجع من الكافية بدري ساعة علشانها وفعلا وصلت البيت ورنت عليها وكانت منتظرني في الجنينة وشاورت لها وجت وقفلت الباب وراء منها كانت لبسة عباية سمرا واول ما قفلت الباب اترمت في حضني وكانت حاطة برفان يهيج اووووي ضمتها لي وبوستها من شفايفها وانا ايدي علي طيزها بحسس عليها وسبت شفايفها ومشينا علي جوة وهي ماشية رزعتها بيدي علي طيزها طراااااااااخ قالتلي ااااااه وجريت من ادامي قعدت على الكنبه عقدت جنبها وخدتها في حضني وانا بحسس علي جسمها وبقولها اية الحلوة دي كلها والبرفان يلي يجنن دة قالتلي عجبك قولتها كل عجبني وسرحنا في بوسه طويلة بمصصص شفايفها وبالأخص الحسنه (( خلود لعندها حسنه في الشفه يلي فوق ناحية اليمين تجنن مخليه شفايفها تحفة )) المهم بعد ما تمتعت بشفايفها ولسانها والحسنه وهي رااااحت مني وعمالة تنهد ونفاسها عالي وسخن اوووووي قولتها عندي ليكي خبر حلو قالتلي اية هو قولتها بعد ما حكايتي لي حكاية الواد زميل اخوكي يلي مصورك وبهددك أنا هحلك منه وهجبهولك تحت رجليكي لقيت في عينيها فرحة بجد وقالتي بتكلام جد قولتها أنا لما بقول كلمة بكون ادها اترمت في حضني تاني وعمالة تبوس فيا وتقولي يخليك ليا منحرمش منك انا ملكك قولتها مش يلا بقا علشان ما تتاخريش هزت راسها بااة وهي مكسوفة قولتيها بصي يا خلود انتي متعرفيش عني حاجة بس انا هقولك أنا يلي كذا شخصية وهعرفك كل شخصية لما تظهر أما الآن عايز اعرفك علي شخصيتي في الجنس أنا بحب السيطرة والعنف الغير مجرح وبحب يلي معايا تكون شرموطة علي حق ولبوة سرير بدون كسوف أو خجل وتسمع الكلام وتكون خاضعة كاملة لي بئرادتها بدون غصب فلو موافقة وعندك الاستعداد نكمل مش موافقة اعتبري كل شي عرفته كاني ما عرفته وهفضل جانبك لقتها باستني من شفايفي وهي بتقف وتفك الطرحة وتفرد شعرها الواصل لحد طيزها وبتفك كبسين العباية وتقلعها وكل دة في ثواني معدودة وتظهر امامي بيجامة ستان حمرا تجنن ذي دي
وقالتي أنا تحت امرك وملكك بس علشان خاطري خدني براحة وحدة وحدة قومت حضنها وعيني في عينيها وقربت شفايفي من شفايفها وروحنا في بوسه مع التحسيس بيدي علي جسمها وبزازها وفكيت زراير البجامة وخلعتها من عليها وفكيت مشبك السنتيانة ومسكت بزازها بفرك فيهم وامسك الحلمة اقرصها براااااحة بين صوابعي وهي بتصرخ جوايا ومش سايبه شفايفي
وقرصت جاااااامد شوية سابت شفايفي وطلعت حته اه اااة اااااة احححححححح وعنيها مسبله ومش قادرة تقف سندتها ومشيت بها لحد الغرفة الخاصة بلي والمجهزة ذي ما ذكرت بالجزء الاول من اضاءه وعزل صوت وكاميرات وأدوات للمارسة السادية وسرير وفوتير المهم بعد ما دخلنا الغرفة وقفت خلود مبهورة بالغرفة ومن الموجود فيها وعلي وجهها استفسارات كتير وخوف ظاهر علي وشها قربت منها وحضنتها من ظهرها وهمست في ودنها وقولتيها دي هتكون مملكتك ومتعتك وتقدري تصرخي وتقولي وتعملي كل ما بدك بدون خوف أو قلق علشان عزل الصوت دة وكل دة وانا بفرك في بزاززززها بيدي الاثنين وبلحس وراء ودنها ورقبتها وهي امممممم احححححح اااااااااااااه ونزلت بيدي اليمين علي بطنها لحد ما وصلت بيدي جوة بنطلون البجامة وجوة الاندر بفرك بصباعي في زنبورهااااا يمين وشمال براااااااحة اوووووي وأيدي الثانية ماسكة بزااازها بقفيش فيهم وهي ااااهاتها مش مبطله اااااااف ااااااااح برااااااااااحة ااااااااااه بزازي وتنزل بجسمها لتحت مش قادرة تقف لفتها لي وشلتها نيمتها علي السرير ونمت فوق منها بمص شفايفها ولعب بلساني في الحسنه ونزلت علي رقبتها بوس ولحس جسمها قشطته يجنن لحد ما وصلت لبزازها مشيت لساني بين بزازها بعد ما ضمتهم علي بعض بيدي واخد الحلمة دي شوية والحلمة الثانية شوية وخلود اااااااااااه ااااااااحححححخح اااااف اااااف ااااااه بصيت لها وقولتها اااااة يا اية بصتلي وفهمت اني عايزها تقول وتخرج يلي جواها عايزها شرموطة وفعلا رجعت امصصص ورضع في الحلمة صرررررخت اااااااه بزازي اااااة براااااااحة هموت مش قادرررة نزلت بلساني علي بطنها وسوتها الجملية اعض فيهم وبنزل البنطلون بيدي ويظهر الاندر غرقان من عسلها قلعتها البنطلون والاندر وظهر ادامي اجمل كس في الكون مفهوش شعراية واحدة ابيض لون الثلج واحمر من جوة لون الرمان شفايف كسها مبطرخة وزنبورها عقله صباع وعسلها يلمع يزيده حلوة وجمال قربت من كسها اشمه وستنشق جمال رائحته البارزة وهجمت بلساني علي كسها اكله بشفايفي ولحس بلساني ومش سامعة غير صويت وصرااااااااخ خلود واديها ماسكة راسي بتحاول تبعدني عن كسها واهااااااات اااااااااه ااااااااااححح ااااااااااااه كفااااااااية ارجوك احمني كفااااااااية حرام عليك مش قااااااادة نااااااااااار اااااااااااااااه ياكسي ااااااااح هجيب هجيب هنزل هنزل وانا ولا هنااااا باكل كسها اكل لحد ما نطرت ونفجر بركان شهوتها وجسمها بيتنفض ذي القطة علي النار سبتها تهدي وقعدت اتفرج عليها وهي عمالة تتلوي ادامي ذي السمكة لحد ما هديت خلاص وبصتلي وقالتي انت عملت فيا اية أنا أول مرة في حياتي احبهم بكمية دي والعدد دة قولتيها حتي مع سارة
قالتلي سارة كانت بتلحس كسي لحد ما أنزل مرة وحدة وبعدين تلعب في طيزي ضحكت وقولتيها معايا انسي اي شي عرفتيه أو جربته في الجنس وقولتيها مش يلا بقااااا قالتلي يلا اية لالالالالا مش هقدر تاني ارجوك قولتها احنا اتفقنا على اية قالتلي بجد مش قادرة جسمي كلة سايب قوليها خليكي معايا وهيسيب اكتر وهتمتعي اكتر هزززززت رأسها وقالتي حاضر سالتها بتعرفي تمصي قالتلي لا قولتها هعلمك وخليتها تنام علي بطنها ادامي وقلعت الشورت مانا كل دة كونت لسه لابس الشورت بس شافت زبي اتخضت ورجعت لوراء وقالتي اية دة كلة قولتيها متخافيش دة حبيبك ويلي هيمتعك أمسكيه بيدك سلامي علية مسكته بيديها الاثنين تحسس علية قولتها بوسيه فضلت تبوس في راس زززبي قولتيها اعتبريه مصاصة ومصي رأسه بشفايفك بعيد عن سنانك وفعلا دخلت راسه جوة شفايفها وبداءت تمص وتمص وسبتها شوية تاخد علية وكان بتعلم بسرعة واول ما حسيت انها بدأت تستمتع بمصها وانا زبي هيجنني من شفايفها قولتها حركي ايدك علية لفوق وتحت ولحسي بلسانك ذي الايس كريم ونفذت وبقت تلحس بلسانها وتمشي لسانها علي زبي من تحت لفوق وتاخد راس زبي في بقها وتخرجها وتلحس بلسانها وبعد شوية قوليها انزلي علي البضان وخدي كل بيضه في بقك ولعبي بلسانك فيها وهي جوة بقك ونفذت وكانت فنانه لسانها موس حااااامي مولع في ززززبي وكررت مع البيضة التانية وقوليها بتتعلمي بسرعة وعمايل احسس علي رأسها ولعب في شعرها شوية وشوية امسك بزازها وهي بقت بتتفنن في مص ولحس زززبي وقولتيها كفاية كدة لفي وذي مانتي على بطنك وبقت طيزها ادامي بشكلها يلي يجنن ضربتها طراااااااااخ عليها اااااااااه بتعرفي تعدي قالتلي أاااااه قولتها هضربك ست مرات وكل مرة هتقولي الرقم ومعاها وصف لكي يهيجني عليكي طراااااااااخ شرموطتم
طراااااااااخ لبوتم
طراااااااااخ ااااااه متناكتك
طراااااااااخاححححح علقة
طراااااااااخااااااااااةةةة خدمتك
طراااااااااخااااةاااةاةةة قحبتك
طيزها احمرت مع لون بشرتها البيضة خلت منظرها كلوحة فنية نزلت ابوس في طيزها وافتح بين الفريقين ليظهر خرم طيزها الوردي الرطب ورئحته العطرة (( خلود بنت مهتمية بنفسها وجسمها من نظافة لكريمات غالية وزيوت )) مشيت لساني علي خرم طيزها دوائر وأدخلت لساني جوة خرمها دخول وخروج كاني بنكها بلساني وهي عمايلة تشد في مراياه السرير وتطلع اهاااااات تهيج اي دكر ااااااااااححح ااااااااااااه ااااااااااةةةة ورحت في دنيا تانية وبعد شوية دهنت خرم طيزها فازلين ودهنت زبي زيت زيتون وقوليها افتحي طيزك بيدك الاثنين ودخلت راس زبي براااااااحة وسبتها شوية علي ما تتعود عليها طيزها كانت مفتوحة بس ضيقة وسخنه اوووووي ااااااااااةةةة كبير اوووي علي طيزي مش قادر بيوجعني اووووووي اححححححححح قولتيها اصبري الوجع هروح سيبي نفسك ومليت عليها ابوس فيها وفي رقبتها وهميس في ودنها انتي لبوة اووووي وطيزك مولعة وهي ترد عليا أنا لبوتك انت شرموطتك انت ااااححححح ااااااااااةةةة كان زبي بداء يدخل سنه سنه وأنا نائم عليها وفضلت كدة شوية لحد ما اتعودت علية وبدأت اتحرك بززبي دخول وخروج لحد ما قالتي احححححح حلوة اووووي كمان نكني اوووووي زبك حلو اووووووي ومت من فوقها وخليتها ترفع طيزها وبقت في وضع الكلبة ومسكت طيزها من الجانبين وقولتيها جاهزة يا متناكة ولسه هتقول ااااة حشرت زبي مرة وحدة وهي اااااااةااااااااة اةةةةةةة احح اححح احححح وانا برزع في طيزها وضربها عليها وهي هتموت تحت مني اااااف ااااااه طيزي اتفشخت ااااااااااةةةة بيوجني اووووووي مش حاسة بطيزي وشوية ااااااااااةةةة نكني اوووووي نيك متناكتك نيك شرموطتك ااااححححححح يالهوووووي نااااااار في طيزي ااااااااف لالالالاالالااالا براااااااحة ااااااااااةةةة عشر دقائق وانا برزع فيها وروحت مدخلة كله مرة وحدة ونازل بجسمي عليها نامت علي بطنها وعمايلة تصرخ ااااااااااةةةة خرجوة خرجوة حساة في بطني ااااااااااةةةة مش قادر خروجه ابوس رجلك ارحمني كفااااااااية هموت ااحححححححح وفعلا خرجته من طيزها وقمت وخليتها تقف علي الارض وتباعد بين رجليها واديها علي السرير ودخلت زبي من تاني ومسكت شعرها بين ايديا كانه لجان مهره وهي فعلا كانت مهره واشتغلت رزع بزبي في خرم طيزها وضرب علي طيزها بيدي الثانية طراااااااااخ وهي مش مبطله ووحوحة وصويت واهااااات وطيزها مولعة وعسالها نازل علي رجليها ااااااااااةةةة اااااااااااااحححححححح افففففففففففففففف كماااااان كماااااان نكني اوووووي كماااااان خدي يا متناكة خدي يا شرموطة خدي يابنت المتناكة اول ما قولتيها يابنت المتناكة صرخت جااااااامد ونطرت شهوتها وجسمها اررررتعش رعشة جااااااامدة وكانت هتقع علي الارض لولا أني مسكتها وزقتها علي السرير بقت نائمة عليه ببطنها ورجليها علي الارض زبي داخل خارج براااااااحة علشان اتمتع بشكلها وهي في دنيا تانية لحد ما خلاص حسيت اني هجيب زوت السرعة وحشرته جواها ونمت فوقها وهي اااااااةااااااااة نااااااااااار نااااااااااار نازلة جوة بطني وطيزي بتلسعني اااااف ااااااه ااحححححححح وفضلت ابوس في ظهرها ورقبتها لحد ما زبي نام جوة طيزها وخرج لوحدة مع البن النازل من خرمها علي رجليها كان شكلها يجنن وشكل العرق مع جسمها بيلمع رفعتها علي السرير وخدتها في حضني وضمتها لي شوية لحد ما هديت خلاص ببص في الساعة لقتها بقت واحدة صباحا قولتها يلا قومي غسلي علشان تلحقي تروحي الساعة بقت وحدة قالتي مش قادرة اقوم هنام هنا في حضنك ساعتها استغربت هتبات هنا ازاي وامها مش هتسال عليها ازاي ولية لما شتمتها بأمها جابت شهوتها مع انها كانت لسة جايبه قبلها كل دة سرحت فيه لحد ما لقتها بقولي وهي بتبوس شفايفي سرحان في اية قولتها مفيش حاجة يلا يلا تعالي معايا اسندك تخشي الحمام تخدي شور وبعدين نبقا نشوف هنعمل ايه هتعدي ولا هتمشي يا تري اية يلي هيحصل
هنشوف في الجزء القادم
واحداث جديدة وشخصيات جديدة