ا
ابيقور
عنتيل زائر
اهلآ من جديد بكل العنتيل الجامدين والضيوف الأكارم مساء الخير صباح الخير حسب التوقيت انا سامر من جنوب افريقيا من اصل سوداني اقدم لكم اليوم قصه جديدة واتمنى تعجبكم.
القصة عبارة عن فانتازيا خيالية 100% بتحكي عن life destroyers ودي كائنات كانت بشر بس لأسباب مجهولة ابرمت عقد مع devils واصبحت تمتلك قوة جسدية خارقة بشرط انها تسلب الطاقة السلبية من الناس العاديين وتقدمها قربان للشياطين.
(الجزء الاول بعنوان أبواب الجحيم)
(الشخصيات)
انا: سامر العربي بس محدش بيناديني بالأسم دة لقبي (لوسيلفر) شاب عمري ١٦ سنة بس دا لمن بدأت القصة طولي ١٦٠سم زبي طوله 18سم جسمي مش معضل بس مهتم بيه لوني طبعا اسمر شعري كيرلي لحد رقبتي.
ماما: سارة جون كريد ( سابقآ) فرنسية الأصل عينيها خضرة ووشها مدور طويلة شقراء الشعر بزازها قد حبة الأناناس طيزها متوسطة الحجم السن ٤٥ سنة وبس كفاية كده عيب.
بابا: احمد العربي (احنا عندنا بنسمي بأسم العيلة) السن ٥٥سنة جسمه رياضي ومليان عضلات زبه ما بقسش زب حد انا ماشي ها ها ها شغال دكتور نساء طوله ١٨٠سم)
اختي: ياسمين العربي عيلة عندها خمس سنين واظن مفيش داعي لوصف اكثر كدة.
اخويا: يوسف العربي بس هوا بيفضل(جوزيف) اكبر منى بسنتين بس مابنطقش بعض ابدا جسمه رياضي برضوا عشان ماما بتجبرنا كلنا على الرياضة هو الوحيد اللي طالع على امه ابيض بس برضو مش ابيض خالص لسى فيه سمرة خفيفة كدا وشكله ولبسه كلوا زي ولاد الفرنسين على عكسي انا.
كاندي: الجيرل فريند بتاعت اخويا بنت متعجرفة كدة بس حلوة اوى بزازها اكبر من سنها وتحسهم حينفجروا من على البرا بتاعها وطيزها متوسطة الحجم بس بتتهز مع كل خطوة زي المهلبية كدة وعلى طول لبسها اقصير خالص واه نسيت هي فرنسية برضو.
نبداء القصة بقى القصة تبداء في ولاية شيكاغوا كنا رايحين من بيتنا في سان فرانسيسكوا الى L A (لاس انجلس بس انا حكتبها كدة تاني تمام) نقضي الاجازة بتاعت نص السنه هناك ومخططين نفعد فيه فندق هناك ونروح السيما ونشوف الدنيا زي كل سنة بابا وماما بياخدونة ولاية شكل على حسب نتائج الأمتحانات وعشان كدة دائما بنروح مدينة غير الأحنا عايزينها بسبب (يوسف) عشان هو مقضيها سرمحة معى صحابه وما بيزاكرش خالص عشان كدة احنا على الرغم من فرق السن بس انا وهو في نفس الفصل وانا دائما بجي الأول على الدفعة بس ماما دائما بتقول(لازم تنجحوا سوا او تفشلوا سوا احنى عيلة واحدة). المهم احنا دلوقتي في العربية الكرفان بتاعت التخيم دي وقربنا من L A.
انا: احا ماما شوفي ابنك بيعمل ايه.
(جو وكاندي كانوا مقطعين بعض بوس هي قاعدة على رجليه وهو مدخل ايده جوة التيشيرت بتاع كاندي وشكلوا بيلعب في بزازها واحنا قاعدين انا وياسمين جنبهم بس هما ماعندهمش احساس بقا)
ماما وبابا كانوا قاعدين جنب بعض قدام وانا بكلم ماما من الشباك بس هي عامل مش سامعة
وجو طلعلي لسانوا بكل هبل وانا اشرتلوا fuk you وخدت ياسمين وقعدنا في الكنبة القدام بعيد عنهم وسحبت الستارة الفاصلة بيني وبينهم وحطيت لي ياسمين سماعات الفون بتاعي عشان متسمعش صوتهم وفتحت اللابتوب قعدت ازاكر عليه شوية بس صوت الأهات بتاعتهم مش سايباني ازاكر رحت فتحت الثلاجة بتاعت العربية وخدت جردل مليان ثلج وفتحت الستاير هليهم وهوا كان خلاص حيدخله في كسها وانا استغليت اللحظة دي ورميت كل الثلج على ضهرو وهوا قام اتنفض وزبو نام من الخضة وقعظ يجري ورايا بالجردل بس انا فضلت اتوهو لحد ما خلاص قرب يمسكني بس ياسمين صرخت جامد وقعدت تبكي وبابا وقف العربية ونزل عشان يشوف مالها وجي حجز مابينا وخدوا (يوسف) قعدوه قدام وانا قعدت ورا وكاندي كانت بتضحك جامد عليه وبتبص على زبي بنظرة غريبة بس انا عملت نفسي مش واخد بالي ووصلنا حتة زي بنزينة كدا وجنبها استراحة ونزلنا غيرنا جاز واتعشينا كانت الساعة داخلة على 8مسائآ وخدت ياسمين بعد ما اتعشينا وروحنا اوضتنا اللي حجزناها مع بعض وجو وحبيبته طبعآ في اوضة وبابا وماما ناموا في العربية وبعد ما ياسمين نامت انا خدت الفون بتاعي وخرجت عشان متراهن مع واحد صاحبي اني اخد صورة في الصحراء باليل واتسحبت برا عشان جو ما يشوفنيش يروح يكلم ماما وروحت فعلآ و انا مرعوب حرفيآ بس لقيت بنت في سني قعدة ورا البنزينة وماسكة كلبين كبار وبتأكل فيهم وبتلعبهم وهيا بتتصور معاهم (هي كانت بنت صفراء اللون صابغة شعرها اصفر ولابسة تيشرت احمر لحد فوق السرة بالضبط وبنطلون ابيض من الهوا مفتوح عند الركبة وعاملة شعرها زيل حصان وبزازها قد حبة التفاح وطيزها كبيرة شوية بالنسبة لسنها ومتناسقة كدة).
البنت: هاي انتا مين قالك انك ممكن تخرج لوحدك بالليل كدة انت عاوز تجيبلنا مصيبة.
انا: وانتي مين عشان تتكلمي معايا اصلا انتي تعرفيني.
البنت: انا صاحبت الأوتيل اللي لولاه كنت نايم في الشارع استنى هينا انا حروح اجبلك امك تتفاهم معاك. وفعلآ كانت ماشية بس انا مسكتها من ايدها والكللابب كانت حتعضني بس هي شاورة لهم قعدوا على طول وبصت في عنيا جامد أوي.
البنت: انتا كنت رايح فين دلوقتي.
انا: انا بصراحة كنت عاوز اتصور في الصحراء عشان متراهن مع واحد صاحبي.
هي ضحكت عليا بس انا كنت مركز في عينيها جامد أوي ولسى ماسك ايدها.
هي سحبت ايدها من ايدي وشاورتلي تعال ورايا لحقتها وهية دخلت الجراج بتاع البنزينة وشاورتلي استنى هنا وخرجت بعد شوية وهية راكبة موتسكل صحراوي بس من النوع بتاع السباقات دا مش العندو اربع كاوتش ده وكان بتدفعوا قدامهة عشان متعملش صوت وروحنا بيه بعيد شوية عن العرببة بتاعتنا عشان انا قلتلها ان ماما مبتحبش الموتسكلات كتير وفعلآ طلعنا الصحراء وهي الكانت سايقة عشان انا مبعرفش اسوق وهي قالتلي انها حتعلمني وروحنا ختة زي تلة كدا بعيدة والمكان كلوا ضلمة وقعدنا نتصور كتير وطلبت منها نتصور سوا وبعد الحاح ومقامل عشرين دولار وافقت واتصورنا بكل الأوضاع المجنونة اللي ممكن تتخيلها وهي بدأت تعلمني واتفجئت بسرعه تعلمي انا اوعلمت في ثلاث ساعات بس وانا مصر انها تسيبني ارجع بيها وهية مصرة على الرفض وفي النهاية اقنعتها مقابل ثلاثين دولار تاني وبشرط انها تكون اقدامي وتكون ماسكة معايا الدركسون سوا ولك ان تتخيل عزيزي القارء مسافة ثلاثة كيلو ونص وانت راكب متسكل الفجر ومعاك قمر ادامك وزبك مدفوس في طيزها بحجة السواقة وضهرها على صدرك وانت من الأساس معجب بيها كنت سايق على ااقل من مهلي عشان السكة ماتخلصش.
انا: صحيح انتي لسى ماعرفتنيش على اسمك.
البنت: نان يا (اختصار بيعني ملكش دعوه بياnot your business)
انا(عامل نفسي مافهتش): سررت بمعرفتك وانا لوسيلفر.
هي كانت حترمينا من الضحك: ها ها ها لاحلوة بس انا سألت مامتك وقالتلي ان اسمك سامر وانا (جيسي) على فكرة.
انا: انا بتكلم بحد على فكرة انا بحب اسم لوسيلفر اكتر عشان بحس اسم (سامر) دا معناه في عنصرية شوية(انا على فكرة مكنتش اعرف بجد معنى الأسم دا الحقيقي الا قبل خمس سنين لمن اتعلمت العربي)
هي ضغطت فرامل اليد ولفت لفة بالموتسكل جامدة وش وقالتلي وصلنا خلاص وكنا خلاص وصلنا فعلآ بس انا مكنتش واخد بالي وانا بتكلم وفاكر نفسي سايق بس الحقيقه هي الكانت سايقة وانا مالحظتش دا الى لمن وصلنا وهي خدت الموتسكل دخلتوا جوة وانا استنينتها كدة على الرغم من ان احنا المفروض جايين من سفر طول النهار وانا تعبان فشخ بس برضوا استنينتها ساعه ونص لحد مالشمس قربت تطلع بس انا لسى عندي امل على الرغم من ان أنا ماقولتلهاش تطلعلي بس انا كنت مستني وما خزلنيش قلبي وفعلآ طلعت مع كلابها وماسكة كورة صغيرة في ايدها بس شكلها ما كانتش متوقعة انها تلاقيني لسى مانمتش.
(جيسي): أنت ما تنمش يلا ولا ايه.
انا: اسألي نفسك السؤال ده.
(جيسي) سكتت وبصت في الأرض وواضح ان في حاجة مش عايزاني اتكلم معاها فيها.
انا: ها رايحة فين.
(جيسي) فرحت اني غيرت الموضوع: انا قولت امشي الكللابب ولقيت كلب ثالث شكله عاوز يتمشى برضوا.
انا: انا هاهاها بس مش عيب كلاب تمشيهم قطة برضوا ولا ايه.
(جيسي): لا طبعا الكللابب تمشي الكللابب. وقامت شاورة لهم جريوا ورايا جامد ونا بصووت ووقعت على الأرض وكنا بعدنا عن البنزينه والكللابب كانت حتعضني بجد مش شكلها كلاب متدربة خالص بس من بعيد وبإشارة وحدة منها رجعوا جنبها تاني عادي وانا لسى مخضوض و واقع على الأرض وهية جات مدتلي ايدها عشان اقوم بس انا شدتها ليا وخدت بوسة من شفايفها وهيا رجعت بوشها لورا وبصت في عنيا جامد أوي تاني.
(جيسي): انتا متأكد.
انا حاولت ابوسها تاني بس هي فضلت تبعد بدماغها لورا ولسى نايمه عليا لحد ما قلتلها: اه متأكد جدآ وأنت اجمل بنت انا عمري قابلتها ونفسي نفضل كدة طول العمر ****.
جيسي بصتلي بنظرة غريبة بس ماخدتش بالي ساعتها وقالت بصوت بيجمع مابين الحنيه والحزم بمزيج غريب: آاااااااااااااااااااامين. وقعدت تبوس في شفايفي اكنها اول مرة تبوس حد في حياتها كلها من كتر شهوتها الكانت واضحة جدآ وقعدت تقلعني التيشيرت بتاعي والبنطلون وفي ثواني لقيت نفسي ملط وكأنها بتغتصبني نزلت على زبري وقعدت تمص فيه زي المحترفين وفضلت تدخل لسانها على الفتحة بتاعت راس زبي وتلعب على بضاني اكنها بتعزف سينفونية وكانت بتطلع اهات على الرغم من اني مالمستهاش خالص وشدتني من رقبتي وقعدت تبوس في تاني وانا مسكت بزازها عشان ادعكهم لها لقيتها شرطت التيشرت بتاعها كلوا انا دي مش اول ليا مرة بس مابقتش عارف اعمل حاجه اول مرة اشوف جنان شهوة زي دا وقعدت الحس في بزازها جامد اوى وهي شرطت البنطلون بتاعها من النص مكان كسها وطيزها ونزلت على طول على زبي منغير مقدمات وهي بتصرخ آه آه آه آه آه اح اح اح وبتدمع بس لسى نازلة عليه مابطلتش وكان كسها ضيق خالص انا من كتر ما هوا ضيق ماكنتش عارف احرك زبي حتى بس هي اخدت زمام الأمور وقعدت تطلع وتنزل جامد اوى لدرجة اني فكرت ان بابا وماما زمانهم سامعينا وفضلنا كدة ساعة كاملة من غير ما احس اني عاوز اجيب خالص على غير العادة لدرجة اني خفت وحاولت اقلبها لقيت نفسي مابتحركش كاني اتشليت لحد ما جبت ددمم من بقي هي شافت الدم اتنفضت ونزلت من عليا بسرعه.
(جيسي) : انا اسفة اوى ياقلبي. وكان واضح على وشها علامات الخوف والندم ودمعت انا حاولت امسح دموعها بس جسمي كلو مش حاسس بيه وهية مسكة زبي وقعدت تمص فيه بسرعةلحد ماجبتهم في بقها بس جبت كثير اوي اوى كمية غير منطقية لدرجة ان في حبة حلوين فلتوا من بقها لقيت الكللابب جريت عليها لحستهم بسرعة وهية لحستهم من بق الكللابب انا شفت المنظر اغمي عليا.............. يتبع ادعمونادعموني بالكومنتات عشان انزل الجزء الثاني و شكرا
اهلا من جديد بكل العنتيل الجامدين والضيوف الأكارم مساء الخير صباح الخير حسب التوقيت.
وقفنا الجزء الفات لمن كنت بنيك او بمعنى ادق بأغتصب من قبل (جيسي) وجبتهم في بقها واغمي عليا.
(الجزء الثاني)
فتحت عنيا لقيت نفسي على الأرض ملط وفي اثار عسل ودم بكارة على زبي ودم على شفافي وبس مفيش اي اثر لي (جيسي) لا هي ولا الكللابب ولا حتى آثار رجليهم انا لبست هدومي من غير أندر وير عشان ملقيتهاش هي كمان وروحت الأوضة بتاعتي انا و (ياسمين) لقيتها بتعيط وماما قاعدة معاها بتهدي فيها و أول ما شافتني جريت في حضني وماما ضربتني بالألم وانا مش فاهم حاجه خالص.
ماما: انتا كنت فين بقالنا ثلاث ايام بندور عليك.
انا سمعت كتا وشي اتخطف وحسيت الدنيا لفت بية بس الغريبة اني كنت متماسك جدآ وحتى الألم بتاع ماما محتش بيه خالص.
انا: انا خرجت اشم نفس باليل واتمشى شوية بس تهت.
كان رد مايقنعش عيل بشخة بس ماما مشتها عشان خاطر (ياسمين) وكمان عشان هي شكلها كانت قلقانة علية على غير العادة.
بابا (ويوسف) وكاندي جم كلهم وطلع الكلام ده بجد وهما كانوا بيدورو عليا بالعربية حولين الصحراء طول الثلاث ايام الفاتت وانا مش حاسس خالص بانهم عدوا وسألت الراجل بتاع البنزينة عن بنتوا طلع ماعندوش لا بنت ولا كلاب خالص بس الغريبة انوا عندوا نفس الموتسيكل المهم رجعنا بيتنا على طول من غير ما نروح LSA بسببي عشان ماما قررت ان دا هو العقاب المناسب وكلو كان مبضون مني فشخ ماعدا (ياسمين) عشان عمرها مازعلت مني خالص وكانت بتحبني جداً لدرجة انها مابتنمش الى معايا وكانت الثلاث ايام الفاتت منمتش خالص على حد قول ماما.
(عدت سنتين على الحادثه بتاعت الرحلة)
(الشخصيات الجديدة)
سالي: صحبتي في المدرسه بلاك زيي وجسمها مليان شوية بزازها كبيرة وما بتلبسش سوتيان الى في المدرسة بس وطيزها كبيرة جدا لدرجة انها مابتقدرش تلبس بنطلون خالص وبتتهز على اي حركة ودايمآ بتلبس جيبا فوق الركبة وعاملة تتوه على بطنها شكل عقرب وكسها كبير وعليه زنبور طويل قد زب صغير)
طارق: صحبي الأنتيم ابيض وجسمه رياضي وعامل نفسو نيجرس وعلى طول هو سبب المشاكل اللي بنقع فيها)
انا من ساعة اللي حصل وانا مرطبتش باي بنت تاني حتى الجيرل فريند بتاعتي سيبتها (اسمها هايدي بس وصفها في الجزء الجاي عشان ملهاش دور في الجزء دا) وبقيت مركز في دراستي بس مانستش الحصل خالص
انا كنت قاعد ورا الدرج بتاعي وماسك الموبايل وببعت دروس لي (طارق) عشان هو كان غائب بقالو اسبوع والحصة كانت شغاله وفجئى لقيت المدرسة واقفة قدامي
المدرسة: انت بتعمل ايه ها.
انا: ولا حاجة يا ميس. قولتها ببرود خالص ودا خلاها اتعصبت وبعتتني مكتب المدير وكانت مش اول مره النهاردة عشان اتبعت على الحجز ولقيت هناك استاز (جون) هو الماسك الحجز وكتبنا كلنا اعتزار كبير على السبورة لمدة ثلاث ساعات وطبعآ كالعادة (سالي) ملكة the punish room ودا لقبها عشان دائما موجوده هناك.
سالي: ايه يا مان مش جاي عيد ميلادي النهارده ايه.
انا و هي كنا نازلين من على السلم والساعة كانت 5:30م بسبب العقاب.
انا: مين قالك كدا.
سالي: ما تصيعش عليا يا مان انت لا كلمتني ولا قلتلي انك جاي ولا سألتني احب ايه زي كل سنة.
انا: حبيبتي التغير سونت الحياة و بالنسبة للهدية السنه حبيت اعملهالك مفجئاة.
(طارق) جي بالعربية بتاعتوا ووقف قدام الباب احنا شاورنالو روح مش جاين بس فضل يزمر لحدما ماما وقفت عربيتها جنب عربيته وهوا مكانش واخد بالو منها خالص ونزلتوا من العربية وبهدلتوا خالص (ملحوظة ماما عميل لدى FBI وما بطيقش طارق خالص مش عارف ليه) وهو مشي عشان ميعمليش مشاكل. وخدتنا انا و (سالي) روحتنا وبليل جابني بابا بالعربية بتاعتوا لي بيت اللي هو بيت من دورين وهي عيلتها كبيرة فشخ وكلها ناس كبار في البلد كانت الساعه 11:30 باليل وكلوا جوة ماسك قزازة بيرة و بيرقص ومزيكا عالية خالص و سالي كانت بترقص مع (طارق) واول ما شافوني جم عليا وخادتني سالي ناحية السلم لقيت بنت هناك واقفة جنب السلم لوحدها وكانت (رفيعة شفايفها طويلة حبة وفي نمش خفيف على وشها وبزازها كبيرة شوية وطيزها متوسطة ولابسة فستان سهرة ازرق لحد فوق طيزها بشوية شبه ممثلات البرونو كدة).
انا: حيلك حيلك ياسالي وخداني على فين.
سالي: بص يا مان انا عاملة الحفلة دي مخصوص عشان اظبط مع طارق وعشان اظبطك مع واحدة من صحباتي فا تعالى وانت ساكت احسن لك.
انا فضلت احاول اسحب ايدي بس هي كانت سحباني بسرعة لحد ما وصلنا عند البنت
ساليكارين) دا (لوسيلفر)(لوسيلفر) دي(كارين) يلا باي. ومشيت بجد وسابتنا مع بعض انا كنت ناوي الحقها بس (كارين) مسكتني من ايدي وشكلها كانت سكرانة.
كارين: ايه مش عاوز تشرب معايا وحشه.
انا: لا العفو انتي احلا بنت هنا اساسآ بس انا محرج شوية بسبب.
هي قاطعني بأنها مدتلي قزازة فودكا حمرة بس انا مابشربش حاولت اتهرب منها بس ماحبتش اخرب الحفلة بتاعة صحبتي الأنتيم لأن انا لو سبت البنت دي هي حتيجي عشان ما تسبنيش لوحدي في الحفلة فإضريت اشرب وكاس ورا كاس لقيت نفسي وسط الحفلة وعمال أرقص مع (كارين) وشوية وشوية اتغيرت المازيكا وبقينا كلوا بيحك في طيز كلوا وانا خلاص اتعميت بقيت بدعك في بزاز (كارين) وهي متجاوبة معايا جدآ وعما ابوس في رقبتها وجي واحد من أخوات (سالي) شدني انا و (كارين) من ايديناوطلع بينا السلم ودخلنا اوضة في الدور الثاني وسابنا ونزل الحفلة وهي ماصدقت قعدت تبوس في شفايفي وتلحس في رقبتي وطلعت زبي من البنطلون وقعدت تبوس في الطربوش بتاعوا ودخلتوا جوة بقها وقعدت تمص جامد وانا كان بقالي سنتين منكتش وعمال اطلع اهات من كتر الشهوة ومسكتها من خصرها رفعتها بسرعة ورميتها على السرير وقلعتها هدومها ملط ودخلنا في وضع 69حامي وانا لساني جوة طيزها وصباعي جوة كسها وهي وهي واخدة زبي كلوا جوة بقها وعمال تدخلوا لحد اخر ظورها لدرجة الأختناق وتخرجوا تاني بصوت زفلطة عالي واسناء ما احنا مندمجين مع بعض الباب اتفتح ودخلت المفاجأة.
ايوة هي (جيسي) عنيا قالتها وقلبي صدقها بس عقلي بيقولي اني سكران عادي مستحيل تكون هيا (جيسي) فضلت واقفة لمدة دقيقة واحدة تقريبا بتبص عليا بنظرة غضب و (كارين) كانت مدية طيزها للباب فما كنتش شايفة حاجة بس حاسه اني وقفت لعب في كسها رفعت رأسها تشوف في ايه وانا كنت مستني اشوف ردة فعل الأثنين عشان أقطع الشك باليقين (كارين) شافتها فعلآ بنت على الأقل لانها صرخت فيها عشان تخرج برا بس.
(جيسي) كانت لابسه نفس اللبس اللي الكان عليها اخر مره وبصت على (كارين)(بعيون حمراء كالنار وبلهجة أمر وصوت كأنو شخصين بيتكلموا في وقت واحد)(ودي طريقتها في الكلام دائماً لمن تكون غضبانا فانا عشان ما اكتبش دا كلوا خاقول بغضبها الخاص ماشي).
(جيسي) بغضبها الخاص: انزلي من على حبيبي ياكلبة والبسي هدومك وانزلي تحت ولوا شفتيه تاني انتي مابتطيقي هوش ماشي.
(كارين) كانها اتنومت مغناطيسآ نزلت من السرير ونفزت كل الأطلب منها بالحرف الواحد.
وفضلنا انا و (و جيسي) بس انا حاولت اتحرك بس زي المره اللي فاتت مفيش فايدة بس المرادي قادر اتكلم.
انا (بصوت هادي ومن غير خوف ولا أي حاجة بارد أوي): انتي مين وايه اللي عملتيه لي (كارين) دا.
(جيسي) بدهشة مصطنعة: انا مين في حد ينسى حبيبتو برضوا.
(ملحوظة هي كانت نفس كل حاجة زي ما انا فاكرها من غير حتى تغيير العمر الطبيعي)
انا: انا ماعنديش حبايب.
(جيسي) بتتكلم وهي ماشية ناحيتي وبتقلع حتة من هدومها مع كريم خطوة والباب اتقفل وراها لوحدوا لحد ماوصلت عندي السرير ونطة فوقي وانا لسى محافظ على هدوء اعصابي وباصص لها ببرود خالص.
انا: لسى ماجاوبتيش على سؤالي انتي ايه بالضبط ساحرة مصاصة دماء.
(جيسي) ضحكت من قلبها وبصوت رقيق يخلي اتخن شنب يركع تحت رجليها بس انا معنديش شنب ها ها ها.
(جيسي): انا ايه انت شكلك بتتفرج على افلام رعب كتير يا حبيبي من ورايا.
سكتت لمدّة طويله وهي مركزه مع عنيا جامد أوي وخدت بوسة منها شفتي الفوق وايدها بتلعب في زبي وطلعت بيها على عضلات بطني وغرزت اضافرها فيها جامد لدرجة صوابعها دخلت جوة وهي لسه بتبوس فيا جامد لدرجة اني حسيت اني روحي حتطلع من الألم وإن شفتي حتتقطع وخرجت اصابعها ونزلت من عليا وجروح بطني اللعملتها اختفت بسرعة وفي ثواني كانت لابسة كل هدومها تاني ومشيت وهي بتقولي بصوت واطي وبشرمطة بس انا حاسس اني سامع صوتها جوة دماغي: أوعى تروح معاهم holey wood تمام مش حيرجعوا من هناك وأنا مش عاوزه اخسرك ياروحي.
انا: مين دول الرايحين فين انا مش فاهم حاجه.
بس هي أختفت كأنها ما ظهرتش خالص.
عديت باقي الليل بفكر في كلامها لحد ما نمت ولقيت (سالي) بتصحيني.
(سالي): صبحية مباركه يا مان وشكرآ على الهديتين بس ما كانش لازم تتعب نفسك وتجيبلي خاتم دهب ومعاه تليفون وساعة كمان انا اندهشت جداً اصل انا ما جبتش غير ساعة وما كنتش نفس الساعة اللي هي لابساها كمان لا ساعة عادية واللي هي لابساها كانت غالية فشخ وزكية كمان وسيبتها ومشيت بحاول افتكر طول السكه للبيت في الكلام اللي قالتلي (جيسي) عليه مش فاكر منوا حاجة خالص وقابلت (كارين) في الأتوبيس بس هي ماسلمتش عليا وفضلت بصالي بنظرة إشمئزاز هي وصحباتها انا ما ركزتش معاهم ونزلت البيت لقيت ماما بتقولي احنا ناويين نروح نعزم (سالي) على رحلة الى holey wood................. يتبع
قراءة ممتعة للجميع و شكرآ على دعمكم. استنوني في الجزء الجاي وشكرآ.
لا من جديد بكل العنتيل الجامدين والضيوف الأكارم مساء الخير صباح الخير حسب التوقيت وقفنا الجزء الفات لمن قابلت (جيسي) بعد سنتين وقالتلي أوعى تروح معاهم holey wood. وروحت البيت لقيت ماما بتقولي احنا ناويين نروح holey wood رحلة وعازمين (سالي) معانا.
الجزء الثالث بعنوان (ميلاد الشيطان)
(الشخصيات الجديدة)
هايدي: الأكس بتاعتي سيبتها عشان مابقتش بنجزب لي اي بنت بعد اللي حصل بس هي كانت مزة المدرسة بيضاء زي الثلج عينيها زرقاء شفايفها زي الفراولة طيزها كبيرة ومدملكة كدا تشوفها تبقى عايز تضربها عليها من كتر ما هي مدورة وطرية بزازها متوسطة بس على طول شامخة زي الصواريخ اللي بتدور على العدوا وقصيرة عشان انا بحب القصيرين ها ها)
(نبداء بقى قصتنا)
أنا دخلت البيت وروحت اخد شاور لقيت ماما جوة قالتلي: تعالى ليف ضهري وفعلآ دخلت وقلعت هدومي (ملحوظة ماما فري خالص ودائمآ بنستحما مع بعض عادي) وأبتديت اليف ضهرها وأباطها وهي بتتكلم معايا: احنا ناويين نروح رحلة الى holey wood وعازمين معانا(سالي) هدية عيد ميلادها وقلها تعزم معاها شخصين كمان ماشي ياروحي. ولفتلي وأنا ادتها ضهري وبدأت تليفلي ضهري وخلصت وخرجت وسابتني وانا كنت نسيت خالص كلام (جيسي) وبفكر البس ايه واقنع ماما ازاي إني اعزم طارق معانا وقررت إني اخلي (سالي) هي اللي تقولها مهو خلاص بقى البوي فريند بتاعها تلبس بقا وخرجت فطرت وكلمت (سالي) بس هي طلعت متفقا مع ماما على انها تعزم معاها (هايدي) عشان انا مبرفضش ل(سالي) طلب قولتلها خلاص مادام (هايدي) جاية يبقا طارق كمان يجي واتفقنا على كدة وماما ب
لقت نفسها قدام الأمر الواقع وقبلت انوا يجي بشرط انوا يحترم نفسوا ويجي في المعاد المحدد وروحت الكافيه لعبت بوبجي شوية مع طارق واتفقت معاه يلبس كويس ورجعت البيت بدري عشان العب مع (ياسمين) واحكيلها حدوتة قبل النوم وبعد كدا فتحت اللابتوب زاكرت عليه شويه حلوين ونمت والصباح روحت لعند اخويا يوسف بالعربية بتاعت بابا في بيت (كاندي) صحيتهم وجبتهم معايا وكنت لابس رين كوت ازرق ومعاه تيشرت ابيض وبنطلون ازرق وجزمة (أديدس) سوداء وجات (سالي) وباقي الشلة بس (هايدي) أعتزرت بحجه المذاكرة وكلو عدا تمام ووصلنا holey wood عادي من غير مشاكل واتصورنا مع (توم كروز) و(أنجلينا جولي) كمان وممثلين وممثلات كتير ورجعنا على اتوبيس بتاع السوياح كانت الساعه داخله على 12:00م بس احنا ما كنش ينفع نبات عشان المدرسه بكره كان يوم جميل جداً وطول الرحلة (ياسمين) ما سبتش ايدي لحظة واحده واحنا في الأتوبيس (ياسمين) كانت نايمه على رجلي وانا بلعب في شعرها بحبها حب البنت دي و(سالي) وطارق كانوا بيلعبوا في بعض بس على الهادي واحنا كنا كلنا ماعدا ماما وبابا قاعدين قدام الباقي كلوا وراء في أخر الأتوبيس و (كاندي) و(جو) مقطعين بعض بوس كالعادة بس (كاندي) كانت بتحرك ايدها على زبي من تحت دماغ (ياسمين) وانا ماحبتش اعمل لها مشاكل مع (جو) فعملت نفسي مش واخد بالي بس هي إتمادت وفتحت لي السوستة بتاعت البنطلون وانا كنت حتكلم معاها تلم نفسها مش عشان خاطر (جو) أنا أصلا ما بتطيقهوش بس عشان هي ممكن تصحي حبيبتي(ياسمين) أنا ممكن أستحمل أي حاجة ماعدا حاجه تمس (ياسمين) أنا كنت حقوله بس فجئى عربية نص نقل خبطت الأتوبيس بتاعنا اقلبتوا وفي ناس نزلت من العربيه اللي خبطتنا وضربوا نار على الأتوبيس وماما طلعت مسدسها وخرجت برا الأتوبيس وهي بتصرخ فينا: ياولاد خليكو جوة.
بس انا وبابا خرجنا وراها وانا سيبت (ياسمين) أمانة عند طارق اللي كان لسى في وعيو والباقي كلوا فقد الوعي ماما ضربت واحد منهم في رجلو بالنار بس كان بيضحك عادي فشخ ما اتهزش وماشي ناحيتها وهي بتضرب فيه وهو بيضحك لحد ما. مسكها من رقبتها وبابا ضربوا بوكس على وشوا وبرضو مفيش فايده وهو ضرب بابا بوكس رماه على الأرض بضربة واحده وبابا حاول يقوم خد رصاصتين في ضهروا وراجل تاني ضربن بعصاية على وشي اتكسرت وانا وقعت برضوا والراجل اللي كان ماسك ماما حاول يبوسها من بوقها بس هية عضتوا وقطعت شفتوا ورمتهالوا على وشوا وضربتوا على زبوا بركبتينها الأثنين سابها ومسك زبوا وهوا بيشتم بلغة غريبة وراجل ثالث ضربها رصاصة على دماغها وقعت ميته وبابا شافها قام وعنيه كلها غضب وضرب واحد منهم بوكس بكل قوة على بقوا والراجل رجع خطوة لورة وضرب بابا بوكس في قلبه بابا جاب ددمم من بقوا ووقع على الأرض تاني بس المرادي انا عرفت ان بابا مش حيقوم تاني وانا قمت بكل غضب الدنيا في عنيا وخدت قزاز مكسورة وغزيت بيها الراجل اللى ضرب بابا بوكس في عينه خزقتهالو والراجل اللي ضربني بالعصاية ضربني رصاصة في بطني انا وقعت وهوا داس عليا مكان الرصاصة وانا بصرخ من الألم والغضب بس مش قادر اعمل حاجه والراجل اللي ضرب ماما بالنار قلهم يلا بينا بس الراجل اللي انا ضربتوا في عينو قال: لسى ماشفتش حاجة ليسى انا تحبسني الشرموطة دي انا حا أغتصبها دلوقتي عشان تتعلم الأدب بنت الزواني دي. واحد تاني: دا ماتت يا مان.
الأولاني: بس لسى دافية. وقطع التيشرت بتاع ماما والجيبة بتاعتها و أغتصبها قدام عنيا أنا حاولت اقوم بس واحد فيهم غزني مطوة في رقبتي ورما قنبلة في الأتوبيس وروحوا ركبوا العربيه بتاعتهم وراحوا وانا بنزف بس بزحف على الأتوبيس وطارق نط من الأتوبيس وهوا شايل ياسمين على كتفوا وشدني بعيد عن الأتوبيس ورجع عشان يحاول يهرج اي خد تاني بس الأتوبيس إنفجر ورمانا ورا وانا بحاول اقاوم فقدان الوعي وشايف بابا والنار بتاكل في جتوا ولقيت (جيسي) ماشيا عليا بكل هدوء وهمست في ودني: ما تقولش ماحزرتكش وانا فقدت الوعي على طول.
وفتحت عنيا لقيت نفسي في المستشفى وفي شاش على رقبتي وبطني ولقيت ضابط شرطه دخل عليا قالي: قالي البقية في حياتك عيلتك كلها ماتت في الحادثة ماعدا اختك الصغيره.
انا سمعت كده قلبي كان حيوقف و الضابط كان بيتكلم معايا بس انا مش سامع حاجه خالص شايفو بيتكلم بس مش مستوعب حاجة كأنو بيتكلم لغة غير لغتي وصور اهلي كلهم قدام عيني وبدمع من سكات الضابط شاف كدة اعتذر وخرج وطول اليوم شايف عملاء FBI بيحاولوا يدخلوا عليا بس الدكاترة بيمنعوهم وعلقولي محاليل عشان الجرح اللي في رقبتي ما نعني أكل واصلآ انا مكنتش حاكل حاجة وكانت الدنيا بتضلم انا عرفت كدا من الأنوار بس (ملحوظة انا لمن فتحت عنيا كانت الساعة 7:30ص) وغمضت عنيا وفتحتها على امل يكون كل ده كابوس وانزاح بس لما فتحت عنيا لقيت (جيسي) قاعده قدامي انا كنت عاوز اقوم اقتلها بس كالعادة جسمي مش بيتحرك وهي قعدت على زبي وانا اتوجعت جامد وهي لحست دموعي بعنيها وعملت حركة بايدها زبي وقف بس انا مش حاسس باي ابن متناكة شهوة بس هي ماهماش خرجت زبي وفتحت السستة بتاعة بنطولنها ونامت عليا وهي بتحك كسها على زبي وبتتكلم بكل شهوة وشرمطة.
(جيسي): خضتني عليك يا لولو انا كنت فاكره اني مش حاشوفك تاني انتا زعلت عليهم دي عادت البشر دائما بزعلوا على حاجات تافهة ها ها ها تعيش وتفتكر ياحبيبي.
انا( بصوت واطي وملوا الم وغضب): امشي اطلعي بره واوعى تيجي جنبي تاني حاقتل امك لو شفتك تاني فاهمه.
(جيسي) بدلع: كدة ماشي وانا اللي انقزتك انتا والعيلة والواد الأهبل فاكر انا برضو اللي حزرتك من اللي حصل ده بس انت اللي ركبت دماغك اشرب بقا ياعمري ها ها ها وعلى فكرة لو عاوز تنتقم قولي وانا رقبتي سدادة باي.
واختفت وانا قفلت السوستة بتاعة البتطلون ونمت شوية بس شوفت كابوس صحيت ولقيت المفاجئة................................................ يتبع.
اولآ احب اشكر كل اللي دعمنا في الكومنتات واللي مروا منك غير مايكتبوا حاجة كمان شكرآ جزيلا وبعتزر ان الجزء دا كان مفيهوش جنس بس هو مهم في القصة ومستني تعليقاتكم واقتراحاتكم باي
اهلا من جديد بكل العنتيل الجامدين والضيوف الأكارم مساء الخير صباح الخير حسب التوقيت.
وقفنا الجزء اللي فات لمن حصلت لي لوسيلفر حادثة وعيلته كلها ماتت ما عدا (ياسمين) عشان طارق انقزها تعالو نكمل بقا.
(الجزء الرابع بعنوان: عقد إبليس)
(الشخصيات الجديدة)
التيجرا روسيف: الرئيسة بتاعت ماما في الشغل سفاحة على حد قول ماما هي طول فترة خدمتها قبضت على عشرين مجرم بس وقتلت 497 مجرم سنها 45سنه بس تشوفها تقول بنت في العشيرنات بلاك ومان بزازها كبيره بس مدلدلة شوية بس مش حتلاحظها الى وانتا معاها في السرير طيزها صغيرة بالنسبة لي سنها بس مشدودة.
انا كنت في مكان الحادثه والراجل بيبوس في أمي وبقها جايب ددمم وفي راجل تاني بيلعب في بزازها وهي بصالي وبتبكي وبتقول (ليه ليه ليه ليه ما دفعتش عني ليه سبتني يتعمل فيا كده ليه.
و(سالي) بتزحف من الأتوبيس ورجليها مقطوعة وبتقولي (ليه عشت وسيبتنا احنا نموت ليه ليه)
انا: انا كان لازم اعيش عشان انتقم ليكي.
طارق حاطط (ياسمين) على رجليه: تنتقم ليها من مين ما انتا السبب انتا اللي قتلتها يا لوسيلفر لمن اديتني اختك الحقيره دي وانتا عارف اني مستحيل اخونك بسببك انت (سالي) ماتت انتا السبب انتا خنتني و عشان كده حخونك برضو. ومسك سكينه وحطها على رقبت (ياسمين) وهي عنيها جايبة ددمم اسود وبتبصلي.
انا صحيت وانا بصرخ: يااااااسمين. ولقيت مخدة في وشي وحد بيحاول يخنقني بيها وانا نفسي اتكتم وبفرفر ومديت ايدي بصعوبة وخدت حاجة زي حقنة كدا انا مش شايف حاجه ووشي جوة المخده بس ضربتوا بيها وسمعت صوت الحقنه وهي بتتكسر بس هوا ما اتئثرش خالص ولسى ضاغط عليه بالمخدة وأنا كنت خلاص فقدت الأوكسجين وعنيا بقت حمراء خالص ومش شايف حاجه غير الدم وبموت وسامع صوت (سالي) في ودني: اخيرا حتحصلنا في جهنم مستنينك يا لوسيلفر.
بس فجئى سمعت صوت حد فتح الباب وجاري عليه وضرب ايد الحد اللي خانقني بحاجة تقيلة والحد اللي خانقني ساب المخده فا انا بعدتها عن وشي وخدت نفسي شوية ولقيت طارق هو اللي كان ماسك طفاية حريق صغيرة في ايده وضرب بيها الممرضة اللي شكلها هي اللي كانت بتحاول تقتلني وضربها تاني على وشها وثالث ورابع بس هي ما اتئسرتش نزفت ددمم جامد من مناخيرها بس دا يعتبر ولا حاجه خالص عشان هي المفروض تكون ميتا دلوقتي هي ضحكت عادي فشخ وضربت طفاية الحريق بوكس فجرتها من الضغط وقوة البوكس بس ماطلعتش نار لا طلعت غاز ابيض وعبا الأوضة كلها اتملت غاز ابيض وطارق ايدوا اتعورت جامد انا عرفت ده من الصوت بس عشان الغاز ولقيت طارق اتخبط ضهروا على الحيطة جنبي بس هو كان بيضحك ضحكه هيستسرية وبص لي: عجبتك النومة في السويت ياصحبي ولا ايه.
انا سمعت الجملة دي ولقيت كل الألم والشعور بالذنب اتلاشى و نطيت من السرير وخدت الحديدة بتاعت المحاليل دي في ايدي وقلتلوا: وحشتني يا صحبي. و هجمنا احنا الاتنين واحنا بنضحك وانا خبطها بالي في ايدي على دماغها وهي مسكتها و طارق نطحها على بطنها ووقع معاها بس هي رفعتوا من رقبتوا بأيد واحدة وانا خدت الطربيزة بتاعت الأدوية حدفتها بيها على دراعها سابت طارق وجت تجري عليا بس هو شنكلها وقعت على وشها وانا خدت كرسي بتاع معاقين ضربتها بيه علي ضهرها بس هية قامت تاني بس المرادي بصعوبة وضربت طارق بوكس على رقبتو جاب ددمم من بقوا ومناخيروا بس هو كان بيضحك ضحكه هيستسرية ومسك ايدها بايدينو الأتنين وبص لي وصرخ فيا: اقتلها.
وانا خدت الحديدة من الأرض وخدتها وضربتها بيها على رقبتها بكل قوتي لدرجة انها اتلوت على رقبتها بس هي سحبت طارق بايدها اللي هوا ماسكها منها و حدفتني بيه اكنو كرة بولينق و جات ماشية ناحيتنا زي الزومبي و احنا بنحاول نقف بس كنا فرهدنا خالص و هي خدت الحديدة الأنا ضربتها بيها وسعدلتها ورفعتها لفوق عشان تضربنا بيها واحنا باصين عليها وبنبتسم زي ابتسامت اسد لي الفريسة بتاعتوا و هي خدت رصاصة في ضهرها خرجت من صدرها ولفت ورا عشان تشوف مين وهي بتضحك خدت رصاصة تانيه في دماغها وقعت على وشها ميته وكان التيجرا روسيف هي اللي ضربتها بالنار من ورا الأزاز بتاع العنايه المركزة.
انا (بسخرية ونفس مقطوع): اخيرآ قررتي تدخلي.
التيجرا دخلت الاوضه و وراها بنتين لابسين لبس ال FBI وصورو الأوضة كلها والجثة وخادوا الحديدة لفوها بكيس بتاع الأدلة دا و التيجرا بصت علينا ونادت على الدكتور خدنا على غرفة تانيه و طارق رجعوا غرفتوا بالنقالة وعملي حركة النصر بي اصابعوا وهو بيضحك بصعوبة.
و التيجرا قالت لينا: ماحدش منكم يروح من غير ما انا اقول يروح عشان المحضر تمام.
انا في اوضتي الجديده بعد ما كل الدكاترة خرجوا حاولت اقوم بس لقيت (جيسي) ظهرت تاني وكالعادة ركبت على زبي بس المرادي كانت جايه ملط وانا كنت قادر اتحرك بس انا ماحاولتش اعمل حاجة.
(جيسي وهي بتطلع وتنزل عشان زبي وبتتكلم بشهوة): انا آه قلت اه اجي آه اطمن آه عليك آه يا آه لو لو آه آه بس آه لقيت آه ست آه وحشه آه بتقتل آه وانا اهو مابحبش العنف آه آه آه آه آه (جابت بسرعه فشخ ونامت في حضني) عشان خاطرك انتا بس جيت يا قلبي.
انا (بجدية): انتي عرفتي منين ان عيلتي حتموت.(انا افتكرت كل حاجه لما كنت بتخنق) وانتي ايه اساسآ.
(جيسي) بدلع اكنها بتقول في نكتة بايخة: انا سمعت من الشيطان بتاعهم انهم ناويين يخلصوا عليها عشان هي حبستهم وانا مين دي تعتبر إهانة لي حبنا عشان انتا المفروض اكتر حد يعرف انا مين انا الشيطانة بتاعتك يا لولو.
انا صعقت من الخبر وحاسس اني مش مستوعب حاجة بس عملت نفسي عادي فشخ وبكل برود.
انا: مش فاهم. وفضلت تحكيلي عن life destroyers وازاي هم اقوياء وانو اني من غير مساعدتها مش حا اقدر اعمل حاجه.
انا: يعني انتي بتقولي انك شيطانة يبقا كان لازم تحمي عيلتي ولا ايه مش انتي بتقولي انك بتحبيني ولا دا بكش وبس.
هي رفعت ايدها اليمين على وشي وكانت كلها محروقة.
(جيسي): دا الثمن اللي انا دفعتوا عشان انقز صحبتك (سالي) من الحريق.
انا فرحت اوي لما سمعت ان(سالي) لسى عايشة بس عملت نفسي عادي فشخ وبكل برود انا: يعني النار حرقت شيطانة.
(جيسي): طق طق طق عيب عليك يا حبيبي انا برضو تحرقني نار لا دا احنا الشياطين ال1000 اللي عبرنا سوى وقعنا عقد مع بعض إن ما حدش فينا يتدخل في العاب التاني وانا خالفت العقد دا لما انقزتها و كمان لما بلغت البوليس عشان يجي يا خدكم على المستشفى.
انا: انتي قلتيلي انك حا تساعديني انتقم ازاي بقا وانتي ما تقدريش تدخلي فيهم.
(جيسي): ببساطة انا مش حا اتدخل انتا اللي حتعمل كل حاجه وانتا اللي حتنتقم انا بس حعلمك ازاي و امتى.
انا: قصدك اني ابقى زيهم.
(جيسي): تبقى زيهم انتا اصلآ واحد منهم يا لولو.
انا: بس انا ما وقعتش اي حاجة.
(جيسي) ضحكت بشرمطة: بيبي ها ها ها ها انتا نسيت بسرعه دي «ووبتمنى نفضل مع بعض طول العمر ****»(قالتها بنفس صوتي وبسخرية) انتا بالجملة دي بدأت طقوس العقد بس لسى ما كملش.
انا: يعني اعمل ايه عشان اكمل العقد.
(جيسي): مش حتقدر دلوقتي (أنا حاولت اقاطعها تاني بس هي حطت صباعها على بقي) مش حتقدر عشان أنت لسى عيل صغير بس ده اللي انا بحبو فيك انك قاسي بس حنين في نفس الوقت شيطان ساعات و ملاك ساعات بص يعني روحي انت عشان تكمل العقد لازم حاجتين الأول إنك تتفاوض معايا على شروط العقد والثاني (وسكتت كانها بتفكر) إنك تقتل (ياسمين).
انا سمعت كده وكنت حفقد السيطرة على اعصابي وكان باين عليه اني حقتلها بجد المرادي.
(جيسي): شفت قولتلك مش حتقدر دلوقتي بس مش لازم العقد يكمل عشان تقدر تقتلهم انتا ممكن تخلص عليهم بعقد ناقص مرحلة واحدة دول مجرد life destroyers من الفئة الأولى.
انا كنت هديت شويه: يعني ايه من الفئة الأولى بالضبط.
(جيسي قعدت تلعب في زبي وبتتكلم): بص ياعم الزنان انتا هم مقسمين لي ثلاثة فئات الفئة الأولى عندهم قوة جسدية بس والفئة التانيه دي صعبه حتى بمساعدتي عشان هما عندهم سحر ولعنات كدة خطيرة عليك من غير ما تكمل العقد.
انا: والفئة الثالثة.
(جيسي): دي اسمها الفئة المستحيلة عشان هية مش موجودة من زمن الفراعنه انقرضو البشر اللي ممكن يوصلو ليها وهي إن الواحد منهم يندمج مع الشيطان بتاعو ويبقوا واحد.
انا بلعت ريقي: ونتفاوض على ايه مش فاهم.
(جيسي) يعني نتفاوض على شروط هبله كدة زي مثلا انك ما تحبش حد غيري أو اني معملش حاجة انتا مش عايز اني اعملها بس انا عارفه انك مش محتاج لي دة حبنا وحدو كفاية مش كدة.
انا: لا اللي اوله شرط اخروا نور.
(جيسي) عملت زعلانه: ماشي بس مش دلوقتي البس هدومك عشان الست الوحشه جاية دلوقتي وكمان لازم انتا ترتاح عشان عندك تدريب قاسي جدآ. باي................................ يتبع
انا بشكركم على كل التفاعل وقراءة ممتعه للجميع ومستني تفاعلكم واقتراحاتكم سواء في الخاص أو في العام وتصبحوا على الف خير وصحة وسعادة دائمة
هلا من جديد بكل العنتيل الجامدين والضيوف الأكارم مساء الخير صباح الخير حسب التوقيت.
انا في الأول قلت إن دي قصه عن life destroyers وانا اخترت الأسم دا واقصدوا حرفيآ تمام نكمل بقا قصتنا.
(الجزء الخامس بعنوان: استعداد للحرب)
وقفنا الجزء اللي فات لمن (جيسي) قالتلي على العقد وإن لازم اقتل (ياسمين) عشان العقد يكمل وسابتني وراحت ولقيت (التيجرا) داخله عليا الأوضة وأنا كنت ظبط نفسي وهدومي اللي بهدلتهم (جيسي) وهي قعدت على كرسي قصادي وماسكة سجارة (مع إن ممنوع السجاير في غرفة المستشفى) وحاطة رجل على رجل.
(التيجرا) بطريقة التحقيق دي: انا مش محتاجه اقولك او مش حابه اسئلك عن الحادثه دي لأن خلاص كتبت افادتك وانت رسميآ متعرفش اي حاجة.
انا باصص في عينها بكل جدية ومركز معاها بشدة وقاعد نص قعده على السرير.
(التيجرا) خدت نفس طويل من السجارة وطفتها: أنا عندي سؤال واحد بس مين اللي قتل صحبتي بالطريقة المقرفه دي.
أنا (بعين حمرة زي الدم وبغضب): انا تفتكري لو عارف حيكون لسى عايش دلوقتي.
(التيجرا) بصتلي بنظرة ذات مغزى: انت مش فاكر اي حاجة زي مثلا وش حد منهم كلام قالوه او كلام قالتوا (سارة) أو أي حاجة ممكن تساعدني انا مش حكتبها في التقرير انا مش محتاجه تقرير عشان اخد تار صحبتي.
انا قولتلها كل اللي اعرفوا بس طبعآ مجبتش سيرة (جيسي) ولا العقد والكلام دا وقولتلها إني مش فاكر وجوهم عشان انا مش عايز حد ياخدلي تاري أنا حاخده بأيدي.
وروحت وبعد اسبوع كتبولي على خروج أنا وطارق وياسمين بس (سالي) طلعت عندها حروق من الدرجه الثالثة وإتنقلت على مستشفى خاص كبير في new york وانا وياسمين خادنا خالي في ميامي نعيش معاه عشان هو عايش لوحدوا هناك وانا انتقلت لي مدرسة ميامي واكملة العقد مع (جيسي) (ملحوظة هو العقد دا طويل فانا مش عايز ازحم بيه الجزء بس حا اكتب كل بند لما تيجي مناسبة ليه تمام) ونزلت شغل بعد المدرسة في مطعم بتاع خالي طباخ مش متر ها (مع كل إحترامي للجرسونات) وكنت كل يوم بروح الجيم بعد الشغل وطول الليل بذاكر في الطب والبرمجة لدرجة ان مستوايا الدراسي نزل بصورة لافتة وخالي كان فاكر اني ده بسبب الحادثة وكان عاوز يبعتني دكتور نفسي بس انا رافض الفكرة.
(في الأتوبيس بتاع المدرسة)
انا قاعد في حالي وحلقت شعري الكان كيرلي وبقى شكله محترم شوية ولقيت بنت باعتالي على الواتس: اهلا يا مان لازم نتقابل حالا في العنوان دا وحاطة صورة لي (جيسي) مع الرساله. انا بعتلها okay عشان العنوان كان قريب من بيتنا ونزلت قبل بيتنا وروحت العنوان اللي كان عبارة عن بيت (ڤيلة) كبير وحوليه جنينة فخمة ولقيت البواب فتحلي بكل إحترام كانوا كان مستنيتي و الخادمة دخلتني غرفة الأجتماعات ولقيت المفاجأة.
لقيت (جيسي) قاعده قدام طربيزة كبيرة زي طاولة الوزراء وعلى يمينها بنت لابسة قناع شبه الشياطين وعلى شمالها شاب (عينوا واحدة لابس عليها رقعة جلد والتانية خضراء ولابس كوت اسود وبنطلون زي بتاع الجيش بس اسود بي احمر ولون وشوا ابيض وفي تاتوه على وشو شكل عنكبوت 🕷) وبنت تانية (شكلها في 19سنة كدا ولابسة نضارة وباقي لبسها نفس لبس (سالي) المعتاد ولون وشها ابيض بس من غير تاتوه).
انا: منورين ياجماعة ايه مش تعرفيني بالجمعة الحلوة دي يا (جيسي)
(جيسي): دي (بتشاور على المقنعة) دي تبقا دراعك اليمين اللي قولتلك عليها (سيراس) الهكر اللي طلبتها ودا يبقى (مايكل) القناص اللي حيحمي ضهرك ودي الصغيره دي تبقى (كارين) السواق الخصوصي تبع المهمة وكلهم من الفئة الثانيه.
انا مطلبتش منها اي حاجة من الهي بتقول عليهم دول بس حسب العقد (البند الرابع هي اشترطت انها تضيف اربع أشخاص من الفئة الثانيه عشان تبقى مطمنة وانا في المقابل اقدر انيك اي بنت انا عاوزها لس من غير مايكون في بيني وبينها مشاعر).
انا(ببرود): وفين الرابع .
(سيراس): واحنا مش كفاية ولا انتا أعمى.
(جيسي) اتدتها الم كسرت جزء من القناع بتاعها.
(جيسي): انتي ماسمعتنيش وانا بقول دراعو اليمين يعني تتكلمي معاه بإذن وإحترام وإلا.
انا: ملوش لزوم الكلام دا واوعي تاني مرة تمدي ايدك على واحد من رجالتي فاهمة يا (جيسي)
(مايكل) صفر صفارة إعجاب و (جيسي) غمزتلي بعينها.
(كارين): نبتدي بقا الشغل ياجماعة ولا في حد تاني ناوي يستظرف عشان انا عاوزة اروح الجامعه كمان شويه.
(جيسي) طلعت ملف كبير وحطته على الطاولة.
(سيراس): دا هو ملف كل حد انا اتوصلت ليه من life destroyers اللي ممكن يكونو ليهم صلة بالهدف.
انا: و الهدف نفسوا.
(مايكل): احنا مقدرناش نلاقي اي معلومة عنهم في اي حتة الدراك ويب والكافيهات واقسام البوليس وحتى في السجل المدني نفسه ما لهمش أثر.
(كارين): بس الفي الملف دول كلهم كانوا معاهم في اماكن مشبوهة زي بيوت الدعارة و أوكار المخدرات و..... .. الخ.
انا خدت الملف وكان بالفرنسي وكل النااس اللي فيه حثالة المجتمع بالحرف بس اللي شدني واحد فيهم كان مكتوب عليه العقرب ودا تاجر مخدرات انا بسمع عنوا كتيرر في النت وهوا يعتبر من اكبر تجار المخدرات في ميامي واخطرهم.
انا: حنبداء بي العقرب دا اكيد عندوا معلومات عنهم.
(سيراس) بصت لي (جيسي) بس هي ماقلتش كلمة ومركزة معايا جدآ.
(سيراس): انتا اتجننت دا (قريقوري ماجين) دا عندوا اكتر من خمس life destroyers من الدرجة الأولى وجيش من البشر و.
(جيسي): انا قولت ايه (ووجهت كلامها لية) بس من غير ما تعملوا حرب انتوا مش قدها.
انا ابتسمت بثقة: وهو كزالك.
يتبع.
انا بعتزر عشان الجزء دا صغير بس اوعدكم اني حنزل جزؤ واني بالليل باي.
هلا من جديد بكل العنتيل الجامدين والضيوف الأكارم مساء الخير صباح الخير حسب التوقيت.
اولآ انا بجدد إعتزاري بسبب إن الجزء الخامس كان قصير فشخ بس انا كان عندي مشكله في البيت واتحلت. نكمل بقا قصتنا.
الجزء السادس بعنوان (رهان الموت)
(الشخصيات الجديدة)
لار: devil بس احلا بميت مرة من (جيسي) سنها الظاهري 28 بيضاء كالحيب بزازها كالقزائف كبيرة ومشدودة من غير أي ستيان وحلمتها حمرة زي العنب اللي على التورتة وطيزها ضخمة ومتناسقة من الأخر مهلبية بالعسل ودائمآ تحسها مستعدة للجنس مع أي حاجة فيها الروح.
(ألعقرب): اسم على مسما ابشع حد ممكن يقابلك في الدنيا كلها بدين كرشوا مدلدلة و أسنانه كلها صفره وعيونو كبيرة وشفايفه تحسها حتقع من طولها ومدلدلة برضو ودائمآ حاطط سجارة كبيرة من النوع الفخم في بقه وحاطط وشم عقرب في أيدو.
صومائيل: الدراع اليمين بتاع العقرب ضخم الجثة وعريض المنكبين ودماغوا اكبر حاجة فيه وعامل تاتوه عقرب في وشوا.
وقفنا الجزء اللي فات لمن كنا انا والعصابة الجديده بتاعتي قررنا نروح لي (العقرب) و (جيسي) حزرتني من اني ابداء حرب معاه.
اتفقنا كله يروح فين وامتى وكلهم راحوا عشان نتقابل هناك بليل على المعاد ما عدا (سيراس) اللي عشان هكر فا حتبقى في الڤيلا وعلى تواصل معانا وفضلنا انا وهي و(جيسي).
(جيسي) طلعت على الطاولة وماشية ناحيتي زي الكلبة وكانت لابسه قميص نوم مفتوح على بزازها وكلها طالعة برا القميص وبتتهز مع كل خطوة و انا كنت في آخر الطولة و (سيراس) قاعده ومركزة على (جيسي) وبتلعب في كسها ورافعة رجل على الطاولة وكانت لابسه قميص عادي بكم طويل من غير بنطلون ولا اندر وفاتحة كسها الأحمر اللي بيشر عسل وانا باصص لكل واحده بعين باردة (بس من جوة بغلي من الشهوة وعاوز اقوم اغتصبهم هما الاتنين) و(جيسي) وصلت لحد عندي وقعدت عليا وانا ببوس في شفايفها وباصص على (سيراس) اللي بالرغم من كل اللي بتعمله ده لسى حاطة القناع بتاعها.
(جيسي): انتا باصص فين يا شقي دي للعرض فقط عشان هي "ليس" يا روحي وهايجة على أنا فامتحلمش وانتا صاحي ها ها ها (بشرمطة).
انا مسكت بزاز وحدة في بقي وفضلت اعض فيها لحد ما بقت حمراء خالص وبدعك في طيزها بايديا الاتنين وهي (آه آه آه اح اح اف اف اف اح اح اح آه آه احححح وجابت بسرعه فشخ) بس انا ما عتقتهاش ورميتها على الطاولة وقلعتها البنطلون ونزلت الحس في كسها و(سيراس) قلعت القناع بتاعها بس كانت لابسه وحد تاني اسود من جوة القناع الأولاني بس ده فيه فتحة عل بقها وشكله كيسي كدا ونزلت على بزاز جيسي تمص فيهم وجيسي كانت حتموت من اللزة والمتعة وانا دخلت زبري في كيز سالي وسيراس نزلت على كس سالي تلحس فيه وجيسي خدت كس سيراس في بقها وسينفونية من الأهات والاحات لحد ما كل واحدة فيهم جابت عسلها في بق التانيه ونزلت (جيسي) تحت بضاني مستنية لبني اللي نزل ساخن على وشها وروحت انا اخد شاور و(جيسي) راحت ورايا وادتها واحد تاني في كسها وروحت البيت و نمت شوية عشان السهرة باليل وصحيت الساعة عشرة باليل ولقيا (ياسمين) لسى صاحية لعبت معاها شوية بلي استيشن لحد ما الساعة جت12:00م وروحت على العنوان بتاع (العقرب العقرب اللي كان كلاب كبير فشخ وشكله غالي ومحدش بيدخلوا الى بحجز مسبق ولقيت في حجز بأسمي.
ودخلت الكللابب و وروحت ناحية البار لقيت (مايكل) قاعد هناك وماسك قزازة شنبانية و بيتكلم مع بنت ومندمج وحاطط ايدوا على كسها من فوق الهدوم وكنت رايح عليه لقيت (جيسي) شدتني من ايدي وراحت بيا على صالت الرقص وقعدنا نرقص مع بعض وب
لقيت بنت داخلة علينا وهمست لي «جيسي» في ودانها وراحت(جيسي) همست لي: يلا بينا يامان. وخدتني نن ايدي وراحت بيا على اوضة في آخر الكللابب و دخلنا ولقيت(العقرب) قاعد على كرسي كبير و(لارا) قاعده على حجروا وهمست لوا وهي بصالي جامد وكان حوايها رجالة كتيرر ماسكين سلاح و صومائيل جي مسك ايد (جيسي) وباسها وخدها لي(العقرب) وهي شاورتلي خليك مكانك وراحت سلمت على (العقرب) وهوا كمان باس ايدها وهي صربتوا بالألم وهو ضحك ضحكة مقززة وبص عليا.
(العقرب): مين دا ياهانم.
(لارا): دا الخدام الجديد بتاعك يا جي جي.
(جيسي): اتلمي يا لبوة انتي و الخنزير بتاعك ده أحسلك ده أميري وهو جاي يطلب من الخنزير بتاعك ده طلب صغنن اد كدة.
(العقرب) بصلي وتف على الأرض: انتا يلا انا شوفتك في حتة قبل كدة اه انتا ابن الشرموطة (سارة) مش كده ها ها ها وجاي ليه بتدور على زب يمتعك انتا كمان.
(جيسي) شاورتلي إهدا بس انا هجمت عليه بمل غضب ورجالت رفعو عليا السلاح بس انا بي ركلة واحدة على اقرب سلاح لية كسرته و اديت واحد تاني بوكس لويتوا بس ايدي جابت ددمم وا ديت واحد من رجالته بوكس على مناخيره رميتوا على الأرض ولقبت بوكس من صومائيل على بطني رجعني خطوة لي ورا وبقي جاب ددمم وانا اديتوا بوكس تاني على وشو بس هوا ما إتسرش خالص وطلعت مسدسي وكنت حضربوا بالنار بس لقيت رصاصة ضربت المسدس طيرتوا من ايدي قبل مضرب نار وبصيت لقيت (العقرب) ماسك بندقية زي بتاعت الصيد وكالع منها دخان من فتحت النار.
(لارا): اهدو يا جماعة مش كدا انتا يلا محدش علمك إن اللي بيطلب حاجة بيطلبها بأدب جي جي ما تحضرينا امال مكلماني ومخلياني مكنسلة مواعيد شغل عشان الفوضة دي.
(جيسي): انتي مش شايفه الخنزير بتاعك ده بيقول ايه برضو مايصحش يا لبوة انتي احنا في بيتك برضو مش عيب رجالتك يرفعوا السلاح على اميري وانا قاعدة.
(لارا) موجهة كلامها لية: انتا يا ابني اسمك ايه انا كنت حانفزلك طلبك من غير ما اسمعوا خدمة لي جي جي بس بعد ما اهنتني قدامها ومديت ايدك على رجالتي انا رفعت ايدي عن الموضوع ده شوف عقروبي بقى رأيو ايه (وبعتتلي بوسة)
(العقرب): انا مقدرش اكسف مجية (جيسكارلت) هانم بس انا مش حنفزلك حاجة بي بلاش عشان انت قليل الأدب.
انا: انا مستعد ادفعلك اللي انت عاوزوا بس تقولي الاقي الكلب دا فين (فعتلو صورة لي الراجل اللي اغتصب ماما كانت موجودة في الملف بتاعهم).
(العقرب) شاور لي واحد من رجالتو خد مني الصورة واداها لي (لارا).
(العقرب): بس نتراهن يا حلو انا حديك كل المعلومات اللي عندي عنهم بما فيها هم فين دلوقتي بس تروح لوحدك ولوا فشلت انك تقتله انا حاخد منك حد غالي عليك اتفقنا ياحلو.
انا: حد زي مين.
(لارا): اي حد وخلاص يعني ماتفرقش معانا ماشي ولا ايه.
(جيسي): لا ما اتفقناش يا لولو دا بيضحك عليك دا عقد مع life destroyers ولوا وافقت عليه مفيش حد مننا حيقدر يدخل اوعى توافق (وجزء من كتفها اتحرق عشان كدة تبقا خالفت العقد مع الشياطين تاني).
انا بعد سكوت طويل: وانا موافق بس في المقابل لو انا نجحت حا اخد لارا منك لي الأبد (حسب ما جيسي فهمتني ان دي هيك الطريقة الوحيدة اني يبقا عندي عقدين مع شيطانين في نفس الوقت اني اسرق عقد حد باستخدام عقد زي دا).
(العقرب): وانا موافق يا اهبل انت مش عارف هو مع مين دلوقتي دا مع الكونت وابقا قابلني لو قدرت تعمل معاه حاجة ها ها ها.
يتبع
حنزل الجزء السابع النهاردة برضوا ترقبوه ماشي بس بشرط دعمكم وتفاعلكم باي
اولآ اعتذر من كل قلبى لأني وعدتكم امس اني انزل الجزء السابع بس حصلت ظروف بس انا حعوض عن الﭢأخير باني انزل الجزء السابع بالنهار والثامن باليل وقراءة ممتعه للجميع.
الجزء السابع بعنوان (الحرب خدعة)
الشخصيات الجديدة
الكونت: اخطر رجل في القصة عشان هوا الوحيد اللي عندوا اكتر من شيطان وهو راجل جنتل في كل حاجه لبسوا طريقة كلامه زي الأنجليز بتوع زمان السن 60سنه وعلى الرغم من دا لس لسى جسمه رياضي ومليان عضلات وابيض اللون وطويل البنية.
ڤودوا: رجل اصلع جسمه مليان اوشام ونحيف جدا لدرجة إنك ممكن تشوف عظام ضهروا في بطنوا ودائمآ لابس بنطلون من غير أي حاجة فوق واعور وشفتوا التحتانية مقطوعة.
انا كنت نازل من عند (العقرب) وعفاريت الدنيا كلها بتطنط في وشي ولقيت (كارين) مستنيه في العربية الفراري بتاعت المهمات انا ركبت وهي مدتلي سجاره محشية.
انا: انا مابشربش الخرا دا.
(كارين) بصتلي بإستغراب وولعت السجارة وبتشرب فيها وشغلت مازيكا عالية ودورت العربية.
انا: هو احنا مش مستنين (مايكل) وجيسي ولا ايه النظام.
(كارين): لا (جيسي) بلغتني اخدك الڤيلا و (مايكل) خد بنت و ركب تاكس وروح من حوالي نص ساعة كدة.
انا شاورتلها تطلع وهي طلعت بيا لحد الڤيلا وشاورتلي انزل.
انا: هو انا ممكن اطلب منك تنزلي وتسيبيلي العربية اروح بيها مشوار.
(كارين): انتا الزعيم بس انا ما انصكش بدا لأن انتا تعتبر حد مفلس بالنسبة انك تركب فيراري والفكرة انك ما تلفتش نظر اللي حوليك ولا ايه بس لو عايز تروح مشوار من غيري يبقا اركب الموتسكل اللي في الجراش.
انا: ماشي.
وفعلا نزلت وهي طلعت بالعىبية وراحت وسابتني و طلبت نن البواب انو يجيبلي الموتسكل.
البواب: احت امرك يا بيه بس هو انتا مش حتستنى (جيسكارلت) هانم دي منبها علينا إن نطلب منك لمن تيجي انها عوزاك تستناها.
انا: قولها معلش بس انا عندي ظروف ومش حاقدر استناها.
واعتزر مني وراح جابلي المتسكل اللي كا احدث موديل الي هوا زي بتاع السباقات دا.
ونا خدتوا وروحت بيه سان فرانسيسكوا وكلمت (التيجرا روسيف) تجيلي في الكافيه الي جنب بيتنا القديم.
وروخت اقعدت في الكافيه اللي قلتلها عليه وطلبت عصير فواكه واخترت اخر طربيزة وقعدت مستنيها لمدة ساعة لخد ماجات وكانت لابسه لبس عادي مش بتاع FBI زي ما اتفقنا.
(التيجرا) بعد ماطلبت لي نفسها قهوة مثلجة ومسكة سجارة ولعتها و بتبصلي بنظرة غريبة.
(التيجرا): ايع جايبني على ملا وشي ليه ومسيبني شغلي خير حصلت حاجة في حد اتعرض لك في ميامي ولا ايه.
انا يهدوء خالص طلعت الفون بتاعي وناولتوا ليها وهي خدتوا وفتحت الفون واندهشت جامد (كان فيه كل حاجة عن الكونت ونشاطاتوا في تجارت الأعضاء والمخدات وبلاوي زرقة كتير وموقعه الحالي وكل معلومة خدتها من (العقرب) عنوا او جمعتها او كانت في الملف اللي ادتهولي جيسي)
(التيجرا) بالأسباني عشان محدش يفهم حاجة: انتا جيبت المعلومات دي منين وازاي وعاوز ايه مني ماكنت سلمتها لي البوليس وخلصت.
انا بالأسباني برضو: حيبتها منين دي مش شغلك وليه انتي بالزات عشان انا بثق فيكي وعاوز ايه بسيطة خالص انا عاوزك تقبضي عليه عشان هوا اللي مخبي الناس اللي انا وانتي عندنا تار عندهم بس في المقابل عاوزك تحطي اختي الصغيره في برنامج حماية الشهود هي وخالي كمان انا مش ضامن يحصلهم ايه.
(التيجرا): وانتا مش حتروح معاهم.
انا: لا شكرا انا عندي حاجات اهم لازم اعملها اتفقنا ولا ايه.
(التيجرا) بعد تفكير طويل: انا مافقة بس عشان اقدر اقبض عليهم محتاجة ادلة حقيقه مش صور على الموبايل.
انا ادتها رقم خزنة في البنك ومفتاحها وقولتلها إن الأدلة الحقيقة هناك وسيبتها ومشيت كلمت طارق الي خش القوات الخاصة من ساعت اللي حصل وطلبت منوا يعمل حسابوا اليومين الجاين دول اكتر من العادة وكلمت اخو (سالي) اللي كان السيناتور بتاع ولاية شيكاقوا عشان يزود الحراسة على (سالي) اللي كانت لسى في المستشفى في غيبوبة وهما كلهم بيثقوا فيا فعملوا اللي طلبتوا منهم بس طبعآ بعد أسئلة كتير بس انا اقنعتهم وبكدا مابقاش عندي حد غالي اخاق عليه وكمان حايت مشكلة إني اروح لوحدي فا انا حروح لوحدي بس بعد ما FBI يدخلوا.
وروحت الڤلا و كلمت (التيجرا) اطمن ان كلوا تمام وهي طمنتي انها لقت الحاجه وبعتت لي النائب العام وعيلتي دلوقتي في طريقهم لي المكان الجديد اللي حايعيشوا فيه وطبعآ طلعوا لهم اسماء جديدة واوراق جديدةومفيش حد يقدر يعرف ماكانهم حتى انا.
و لقيت جيسي داخله عليا الغرفه بتاعتي في الڤيلا وهي زعلانه.
(جيسي) بمياصة: كدا يا لولو تكسفني قدام الغرب هناك وكمان بتلعب من ورايا وتبلغ FBI عنهم انا زعلانه منك خالص.
انا نفضت لها وروحت خدت شاور وهي دخلت عليا وكانت ملط إبتدائت تليف لي ضهري بأيد والتلنية على زبي وهي بتبوس في رقبتي وانا لفيت لها ورفعتها من رقبتها وشعلقت رجليها على ضهري وضعرها لي الحيطة واقعدت ابوس في بزازها وخدت حلمة واحدة في بقي اعض فيها ودخلت زبي في كسها وعمال ادخل واخرج جاند اوي كاني بطلع كل غضبي بتاع الكللابب في كسها وهي بتخربش في ضهري وتصوت جامد (آه آه آه آه اح اح اح اح اح اح اوف اوف اوف اوف جامد اكتر اديني) ونزلتها بعد نص ساعة على الوضع دا وخليتها هدت وضع الكلبة على الأرض والمية نازلة عليها من الدش وانا دخلتوا في بقها وعمل انيكها في بقها جامد لدرجة كانت حا تتخنق وبعد كدا دخلتوا في طيزها وعمال ابدل بسرعة مابين كسها وطيزها لحد ما جابت اربع مرات وانا قعدت على القعدة بتاعت الحمام و هي جات قعدت على زبي و ابتدأت تطنطط عليه لحد ماجبتهم في كسها وهي فضلت قاعدة عليا لخد ما اهر نقطة نزلت جواها و خدت شاور وخرجت وسابتني جوة وانا بفكر في الخطوة اللي جايه.
وخرجت لقيت (مايكل) خارج من الأوضة بتاعتوا ومعاه مزة اللي كانت معاه في للكلب بس كانت انحف من ما انا فاكر.
انا استنيت لخد ما البنت نزلت و روحت لي (مايكل). انا: هوا انتا عملت لي البنت اللي كانت معاك حوة ايه بالضبط.
(مايكل) ببرود وكان ماسك قزازة ويسكي في ايدوا: حاكون عملتلها ايه يعني خدت شوية من الطاقه السلبية بتاعتها ونيكتها و دفعتلها وروحتها بيتهم بي عربية فيراري ايه وحش انا كده.
انا: ازاي قدرت تستغل بنت غلبانة وهي سكرانة انتا ما عندكش ضمير.
(مايكل) بسخرية: ضمير بص حاوليك ياريس تفتكر اللأبها دي كلها جات بي الضمير فوق احنا خدام شيطانة يا ريس اوعى تكون فاكر انهم بيختاروا حد كويس لا انا وانتا وكلنا هينا حثالة البشر. واقام مروح وهو بيغني وخرج الجنينة برا وسابني وانا بفكر في كلاموا كويس وسرحان ولقيت (جيسي) جات قعدت في حجري وانا مش حاسس بيها من كتر التفكير.
(جيسي): ايه بتفكر تتجوزني ولا ايه ها ها.
انا جسمي اقشعرّ من الفكرة لوحدها: هو انا اطول يا جميل بس انا كنت بفكر هوا ليه كل الناس بي تازي بعض عادي كدة.
(جيسي): انا عشت اكتر من ثلاث الاف سنه مع البشر وبقولهالك نصيحه ما تفكرش البشر دائما لما بيفكروا كتير بيعملوا مصيبة تازيهم هما قبل اي حاجة تانية. انا نزلتها من على حجري وقمت خارج من (الڤيلا).
(جيسي): رايح فين ياقلبي.
انا: رايح اعمل مصيبة يا حياتي.
ونزلت الجنينة لقليت (كارين) في العربية وركبت معاها.
(كارين): اوعى تكون عاوزني اخدك كافيه ولا اي حاجة زي دي انا مش السواقة بتاعت اهاليكم.
انا: لا يا حلوة رايحين عند الكونت.
(كارين) ابتسمت بصعوبة وطلعت بينا على هناك اللي كان ساكن في يخت في المياه الدولية في نص المحيط الأطلسي فا هية خادتني لحد الميناء الخاص بتاع شركة (سكاي) ودي شركة مملوكة لي (جيسي) واجهة ليها وبتستورد قطع غيار مراكب وبتصنعها كمان فا من الطبيعي يكون عندها ميناء خاص بيها وانا كانت دي اول مرة اروح على هناك بس(كارين) كانت بتيجي كتير وعندها مكتب هناك كمان وظهلنا الميناء الخاص ولقيت غواصة صغيرة هناك و (كارين) قالتلي انها مش حتقدر تيروح معايا ابعد من كدا بسبب العقد اللي انا وقعتوا معا (العقرب) وكمان هي عقدها مع (جيسي) بيحتم عليها انها ماتبعدش عن الڤيلا اكتر من خمس وعشرين كيلو وان الغواصة دي اتوماتيك يعني مش محتاجه حد يسوقها انتا بس تكتب الأحداثيات وهي تروح بيك وفعلآ كتبت الأحداثيات و طلعت على البحر ولبست لبس الغطس وكانت الغواصة من جوة مليانة اسلحة كتير من كل الأنواع وكانت قد العربية الجيب بالضبط ووصلت موقع اليخت وشفت الموقع بتاعو عن طريق الأقمار الصناعية اللي كانت صورها مباشرة على الشاشة قدامي بس ما كنتش FBI وصلت في الميعاد تقول ايه بوليس بقا بس انا ما كنش عندي خل تاني فا نزلت من الغواصة وركبت انبوب الأكسجين على رقبتي وروحت على اليخت من تحت المية ركبت فيه قنابل كتير من تحت وطلعت لقيت جيش كامل مستنيني.
( جايز اللي جاي دا محتاج منكم تركيز شوية عشان فيه مشاهد متركبة مع بعض وتغير سريع في الأحداث ماشي+50)
انا طلعت لقيت جيش كامل قصادي ورافعين عليا السلاح وفي قناص على السطح انا طبعآ كنت لابس قناع على وشي وركبت عادي فشخ ورميت مسدسي على الأرض وجي راجل عشان ياخد المسدس وابتدا يفتشني بس هوا عمل غلطة عمروا انوا وقف قدامي وهوا ضخم فا بقا مداري القناص عني وانا اديتوا ركلة زي بتاعة بروسلي على رقبتوا وشديتوا قدامي وضغط على الساعة اللي في ايدي و جزء من اليخت انفجر وعمل هزة في اليخت افقدت القناص القدرة على انوا يضربني بدقة وانا في الثانية دي كنت خدت الرشاش من واحد من رجابة الكونت وضربت القناص طلقة عبرت المنظار وعمبت ثقب في دماغوا وضربت رصاص على كل اللي حوليا لحد ماالسلاح فضي وماكنش في حد اقدامي على قيد الحياة.
(وفي مكان اخر على الطريق السريع)
عربية باعة FBI كبيرة وحوليها ثلاث عربيات تانيه زيها وفجاءة دخلت قدامهم عربية نص نقل وقفة قدامهم ومن ورا جات عشرة موتسكلات و عربيات اربعة سودة وضربوا نار عليهم ونزل حد من العربية النص نقل ومعاه بازوكا فجر العربية الكبيرة بتاعت FBI اللي قدام وكل العملاء اللي في العربيات الثلاثة التانية نزلوا منها واشتبكوا مع العدوا بس ملهم ماتوا.
(وفي مكان ثالث قدام مستشفى)
طارق كان نازل من عند (سالي) في المستشفى وفجاءة لقى حد ضربوا حقنة على كتفوا والدنيا لفت بيه والراجل اللي ضربوا بالحقنة دفعوا جوة عربية جيب كانت فاتحة باب عربيتها وقفلوا الباب عليه وطلعوا بالعربية.
(عودة الى لوسيلفر في اليخت)
انا كنت خلصت على الجيش اللي قدامي والسلاح فضي مع اخر راجل وقع ورميت السلاح ومديت ايدي اخد سلاح تاني لقيت سكينة اتغرزت في كف ايدي ببص كانت التانية حاتيجي في رقبتي بس انا مسكتها وابتدئت الدنيا تلف قدامي وكنت حا اقع بس انا سبت رجلي على الأرض ونطيت يمين اتفاديت سكينه كانت جايه على رجلي و خلعت السكينة اللي في ايدي ورميتها وانحنيت من سكينة ولقيت سكينة تانية اتغرزت في بطني وكل دا وما فيش حد قدامي انا غمضت عنيا وركزت على صوت السكاكين ومسكت سكيتة حدفتها شمالي ولقيت السكينة انكسرت قبل ما توصل الأرض و خلعت السكينة اللي في بطني ورميتها على يميني ضربت حاجة وسامع صوت قطرات ددمم نزلت على الأرض ولقيت رصاصة جااية على ناحية ايدي راوغتها واتدرحجت خدت مسدس من على الأرض وضربت نار وانا مغمض عنيا لقيت حد وقع على الأرض وفتحت عنيا لقيت بنت black girl واقعة على الأرض وفي ثلاث رصاصات على دماغها و دخلت جوة اليخت لقيت (الكونت) قاعد كوباية عصير وعادي فشخ وقدامه ثلاثين راجل مسلحين.
(عودة الى طارق في العربيه)
هوا كان مغمى عليه وفي راجلين لابسين اقنعة حوالينوا وفجاءة هوا فتح عنيه وضرب واحد منهم بالروسية على دماغوا ونط على السواق خنقوا من رقبتوا وبرجله ادى الراحل اللي على شمالوا ركلة غلى وشوا دماغوا اتخبطت على الباب بتاع العربيه والسواق فقد التحكم في العربية وعمل حادثة معا عربية نص ساعه قدامه والعربية اللي هما فيها اتكسرت من قدام وطارق خرج منها ودماغوا مليانة ددمم ولقى موتسكل راحل راكب عليه ضرب طارق رصاصة في رجلوا و جات عربية تانيه سودة ونزل منها دستة رجالة حاوطوه.
(عودة الى FBI)
نزل من العربية النص نقل (صومائيل) و راح على عربية منهم فتح بابها وسحب (ياسمين) من شعرها وهي بتعيط وبتصوت وركبها العربية النص نقل..................... يتبع
انا زي ماقلت قبل كدا سرعة نزول الأجزاء بتعتمد على دعمكم وحدوا واعتقد اني كدا لبيت طلبكم وطولت الأجزاء على قد ما اقدر باي
هلا من جديد بكل العنتيل الجامدين والضيوف الأكارم مساء الخير صباح الخير حسب التوقيت.
وقفنا الجزء اللي فات في حاجات كتيره مولعة تيجوا نولعها اكتر.
الجزء الثامن بعنوان (الفشل المحتوم)
انا دخلت اليخت وانا متاكد اني احتمال كبير ما خرجس من هناك عايش عشان كده جهزت الغواصة على مسار اصتدام باليخت يتنفز بعد عشر دقايق من خروجي منها ودخلت لقيت جيش وخدت طعنتين في ايدي وفي بطني يعني ضربوا الاعور على عينوا فا متفرقش ثلاثين راجل مسلحين ولا 300 وفعلآ بادرت بالهجوم واطلقت النار على اقرب واحد في دماغوا وضربت راجل تاني برجلي في بطنوا ونطيت قدام مابينهم وهما لسى ما استوعبوش اللي حصل وكسرت رقبت واحد وفي الوقت دا كنت خدت رصاصتين في رجلي وناورت صاصة ناحيت دماغي واديت واديت واحد بوكس في مناخيروا فقدتوا الوعي وفجاءة لقيت (ڤودو) ماسكني من ايدي ونط بيا برا الأوضة بتاعت اليخت وانا جاي عشانوا اصلا فا اديتوا ركلة على كتفوا وفلت من مسكت ايدو ولقيت رقبتو عشان اكسرها بس هوا دفعني من كتفي وفلت منها وطعني في ضهري بسيف خرجوا من بطني وانا مسكت السيف كسرتوا واديتوا بيه على دارعوا قطعتوا وهوا وقع على الأرض ومسك دراعو و كنت حا اديه الضربة القاضية بس لقيت سلسلة اتلفت حوالين السيف ودراعي وسحبتني على الحيطة وسلسلة تانية ضربتني اكتر من ضربة وانا بتسحب بقسوة على الحيطة والجرح اللي في رقبتي اتفتح وبقيت جايب ددمم من كل حتا في جسمي وبصيت لقيت الكونت واقف برجل واحده وماسك السلسلتين وبيضرب فيا اكنوا مايستروا في حفلة ومبتسم بسخرية وانا ابتديت احس بهجماتوا قبل ما توصلني واتصداها بضهر المسدس وضريتوا رصاصة بس هوا ساب سلسلة واحده ومسك الرصاصة ايوه مسك الرصاصة وهية في الجوا عادي اوفر وردها في دراعي كمان بس انا نورتها ورجالتوا وقفوا يتفرجوا علينا وانا بضربوا وهوا بمسك الرصاص يردوا عليا لحد ماالسلاح فضي وماكنش اتصاب ولا برصاصة واحده وانا اتصبت باكتر من ثلاثة رصاصات في ايدي ورجلي وبقيت بتحرك بمعجزة وكل خطوة وراها اثار ددمم وركبت خزنة تانية وهوا واقف مستني عادي وكبت سلسلة في المسدس ولفيتها على ايدي زبقت بصد السلسلة بتاعتوا من بعيد وضربت رصاصة تانية وهوا مسكها تاني بس المرادي الرصاصة انفجرت وقطعت اصابعوا وهوا بقا بيصد الرصاص بالسلسلة بتاعتوا واحنا الأتنين بنتحرك بسرعه لدرجة ان لو حد عادي بيتفرج علينا مش حابشوف اي حاجة ومن كتر الصد السلسلة بتاعتوا انقطعت كلها وغيرها خمس مرات لحد ما اديتوا رصاصة في دماغوا فجرتوا هولو.
(عودة الى طارق)
هوا لقى نفسوا محاصر بس طارق اكتر حاجة بيحبها هي لما يكون حياتوا على المحك ودائمآ بيقول ان دي هي الطريقه الوحيدة اللي بيحس بيها انوا عايش عشان كده لما لقى نفسوا محاصر ضحك ضحكه هيستيريا و رفع رجلوا لحد رقبتوا وشاور لهم تعالوا وضرب اقرب واحد ركلة على كتفوا كسرهولو و واصل الركلة لي وش التاني رماه على الأرض وبي ايدوا في نفس الوقت مسك مسدس الثالث وسخبوا منوا واداه بوكس في وشوا ساب المسدس وضرب الرابع والخامس والسادس بين خواجبهم بسرعة كبيرة ولقى الي راكب على الموتسكل نزل وساور لي المعاه سيبوهولي.
(عودة الى ياسمين)
صومائيل خدها من شعرها وخدفها جوة العربية بس لقى موتسكل خبطوا على ضهروا وخبط وشوا على باب العربية ولف لقى رصاصة في صدروا من (التجرا) بس هوا رفع الموتسكل هبطها بيها وهي وقعت على الأرض والنسدس بتاعها وقع وهوا نفض لها وركب العربية وطلع بيها و(ياسمين) جوة بتصوت.
(عودة الى لوسيلفر)
انا فجرت لي الكونت دماغوا وبصيت على رجالتوا لقيتهم واقفين عادي لدرجة اني شكيت ولفيت على الكونت ولقيت ايد مسكت دماغي لصقتوا على الحة لصق ودماغي حاسس انها اتكسرت من شده الضغط ودماغ الكونت كانت بتلتأم بسرعة خيالية لدرجة اني افتكرت اني اميد اتجننت يا جدعان دا مش ممكن يكون في حد كدا لا مش منطقي الكلام ده خالص يا جدعان ولقيت بوكس في بطني وتاني في صدري وسمعت صوت ضلوعي وهي بتتكسر وكل رجالتوا كانو بيسقفوا جامد وانا بتناك حرفيآ مش بتخانق وانا اديتوا ركلة رجلوا بكل قوتي الفاضلة بعدتوا عني للحظة بس رجلي اتكسرت وانا رجعت مسافة بيني وبينوا اخد نفسي بس لقيت بوكس رماني على ضهري وهوا حاول يدوس على وشي بس انا اتدحرجت على الأرض واديتوا ركلة برجلي السليمة ووقفت برجل واحده وصربتوا رصاصتين ورا بعض انفجروا في وشوا وصدروا بس ماني ماعنلوش حاجة ملوا رجع تاني بسرعة وهوا مسكني من رقبتي وحدفني على الحيطة وانا رميت عليه قنبلة وجريت برا الأوضة والغواصة خبطت المركب وكلوا وقع على الأرض وانا لقيت فرصة اخد نفسي وغيرت الخزنة بس لقيتوا مسكني ايدي زي هالك كدا وضربني على الأرض واتا كان حا يغمى عليا ما انا حاواجه وحش زي دا ياجدعان في حاجه اسمها منطق برضو مش كده.
(عودة الى طارق)
هوا لقى الراجل شايف نفسوا فا هوا كمان رمى المسدس غبي مايعرفش ان في ناس ممكن تقتلك بي المسدس بتاعك وهو في ايدك عادي ولقى الراجل اختفى وظهر قدامه وفي سكين في بطنوا بس هوا ما كانش انسان عادي برضو مسك الراجل من ايدوا واده بوكس في وشوا وضربوا برجلوا على رجلوا رماه على الأرض والراجل اختفى تاني وظهر وراه وكانت بطنوا اتشرطت و جاب مصارينوا على الأرض.
(عودة الى ياسمين)
صومائيل طلع بي العربية ورجلتوا وراه بي عربياتهم بس التيجرا ما استلمتش لي الأمر الواقع و ركبت الموتسكل بتاعها وجريت من طريق مختصر عبر الغابة وقطعت عليهم الطريق وفي ايدها بندقية قناص وضربت نار على العربيات كلها بسرعة فجرت دماغت السواقين كلهم و صومائيل كان غضب خلاص ونزل من العربية وفي ايدوا طوبة حدفها بيها كسر البندقية بتاعتها وخلع باب العربية وجري بيها ناحيتها التيجرا حاولت تتحرك بس هوا كان وصل ناحيتها وقطع راسها بالباب اللي في ايدوا وخاد رأسها معاه وركب العربية وطلع بيها.
(عودة الى لوسيلفر)
اما كنت خلاص حت يغمى عليا بست افتكرت كلام ماما ان مهما كان الهدف مستحيل دائمآ في حل هوا اه قوي وشكلوا خالد وما بيتأثرش لس حسب كلاه(جيسي) السحر بتاع الفئة الثانيه حدودا قدرت مستخدموا على الأحتمال لأنوا بي يصاحبوا الم مرعب في كل الجسم.
واسناء ما اللي بفكر في الكلام ده كان هو ماسكني بايد واحدة وعمال يكسر في وفشي بوكسات وانا مع البوكس الأخير مسكت ايدو واديتوا ركلة على بضانوا وفلت منوا وخدت مسدسي من الأرض فضيتوا علة دماغوا وجريت مسافة منوا عشان اغير الخزنة.
الكونت بيتكلم وهو جسموا بيتجدد: انتا لسى ما فهمتش يا ابني انا مش ما بموتش انا الموت نفسوا. وامتدت السلسلة بتاعتوا اتلفت حوليا قبل ما احس باي حاجة وحادفني جوة النار اللي عملتها الغوصة في اليخت.
(عودة الى طارق)
هوا مصارنوا طلعت بس روحوا لسى ما طلعتش ومسك القميص بتاعوا لفاه على الجرح الي حول القميص من الأسود لي الأحمر وشاور لي الراجل تعالى الراجل حدفوا بي الخوزة بتاعتوا طارق مسكها ولقى سكينة قطعت شريان دراعوا لحد وشوا بس هوا مسك الراجل من كتفوا رماه على الأرض الأرض وكسرلو الهوزة على دماغوا وخد السكينة دبحوا بيها بسرعة ولقة كل الرجالة التانين رافعين عليه السلاح.
(عودة الى لوسيلفر)
انا اتحدفت في النار ومسكت في هدومي وحاولت اقلعها بسرعة بس لقيت باب الأوضة طاير ناحيتي اتفاديتوا ازي ما عرفش انا اصلأ بقيت مش غير الدم اللي نازل على عيني اليمين والشمال ورمت من كتؤ الضرب ولقيت ركلة على بطني رميتني في المحيط بس هوا ما عتنيش المفتري لا نط ورايا شكلوا بقالوا متير ماشفش لحما ولا ايه ياجدعان في الليلة السودة دي ومسكني من رقبتي جوة المية عاوز يغرقني وانا سحبت سكينة غزيتوا في عينوا وخاولت اخرج بس هوا مسكني من رجلي غرقني تاني واديتوا على وشوا حوة المية وخرجت بعجزة من المية طلعت على اليخت تاني ع ام السلسلة اتلفت في رقبتي وهو نط نطة اولمبية من المية لي اليخت على طول وسحبني من رقبتي زي الكلب وان ظسكت السلسلة كسرتها ومسكت مسدسي اللي كان لسى مخلص لي السلسلة الي ربكوا فيها وضربتوا رصاصة في ضهروا انفجرت وقللبوا اتدحرج قداموا بس انا ما اعتقدتش انا اللي زي دا عندوا قلب اساسآ بس في حاجة انا لاحظتها ان من كام ثانيه عدت هوا جسموا بقا بيتجدد ابطاء من الأول وفي حاجات ما ادجتتش زي عينوا مثلآ اللي عورتها في المية
وانا بفكر في الكلام دا لقيتوا جاي بي بوكس على وشي انا اتثديت باديا الأتنين زي الملاكمين بس كتف واخد اتخلع من مكانوا ورجعت هكوة لورا بس المهم اني شفت البوكس قبل مايضربني انا رجعت لورا خكوة كمان واديتوا بوكس بكل قوتي عملت ثقب في بطنوا وهزا اداني بوكس فتح دماغي.
الكونت: انا ماعرفتكش بنفسي لسا انا ميهائيل بروكسيل اقوة رجل في العالم كله انا مش من الدرجو الثانيه انا الدرجة التانية اتعملت على شاني وانا معجب بي شجاعتك وقوة تحملك ايه رأيك تشتغل معانا وتسيبك من التار والكلام القديم دا لو سمحت.
انا: دا لو عشت يلدا كسمك. ورفعت لوا ايدي كان فيها دبوس بتاع القنبلة الي دخلتها مع البوكس الأخير. وانفجر جسموا كلوا وانا لسى بضرب فيه بالنار وهوا بيتجدد لحد ما مسدسي فضي وهوا اتجدد من جديد بس المرادي كان فيه اجزاء كبيرة منوا مارجعتش ومنها رجلوا الشمال كلها.
(عودةالى طارق)
هوا كان خلاص فقد الامل في انوا يعيش لحد بكره بس ازا كان حايموت النهارده فا حيموت راجل ورفع السكينة في الهوا و انطلقت رصاصة من بندقية قنص ضربت راجل منهم في دماغوا والباقية اتلفتوا حوليهم يدوورو جات منيعلقوا عربية وقفت ما بينهم وبين طارق و(كارين) فتخت الباب وشاورتلوا يركب وحىيت بيه.
(عودة الى لوسيلفر)
انا لقيت انوا مبقاش بيتجدد كلوا فا زودت العيار وطلعت سكينة من جيب الشطنة الخصراللي انا لابسها واديتوا بيها على رقبتوا بس هوا مسكها ودا اللي انا كنت عايز بالضبط وفي نفس الثانية حدفتوا بي انبوبة الغاز اللي كانت متقلة خطوتي على الفاضي وقبل نا يمسكها انا فضيت فيها المسدس كلوا وانفجرت بيه قطعت ايدينوا الأتنين وما اتجددتش خالص يبقى المعركة المجنونة انتهت اخيرآ وروحت على الأوصة بتاعت اليخت حدفت سكينة على رقبت ڤودو قطعت شريان فيها وكانت FBI خلاص وصلت بالقوارب والهليكوبترات وعاملين حفلة على الفاضي وانا كنت حا انط في المية بس لقيت الشيطانين بتوع الكونت قدامي وبيتكلموا معايا بلغة وداني مش فاهمه منها حاجه بس دماغي فاهمه منها كل حاجة: انتا خدت اللي انت عاوزه بس لوا سبت الكونت يتقبض عليه تبقى اعلنت الحرب.
يتبع
ايه رائيكم اسيبوا ولا انقزوا فكروا فيها لحد بكرا باي
الجزء التاسع بعنوان (على حافة الجحيم: الخيانه)
انا سمعت كلامهم لي الأخر ونفضت لهم ونزلة الميه واستنيت وانا حابس انفاسي لحد ما البوليس جم وقبضوا عليهم ونزلوا وانا مسكت قارب من بتوعهم من تحت الميه وهما راجعين بيا بس لقيت سمكه قرش جزبتها ريحه الدم ومسكت في رجلي سحبتني منها على المية وانا كنت خلاص طاقتي خلصت بس سحبت نص السيف من ضهري وغزيتها على وشها لحد ما سابتني وماتت بس لقيت سرب كامل من اسماك القرش جاية عليا من بعيد وانا بسبح بي يئس وجات غواصة كبيرة و مايكل خرج منها وخدني جوة وانا شفتوا اطمنت ونمت فتحت عنيا لقيت كل جروحي اتخيتت واتلفت بشاش و مايكل قاعد قدامي وماسك لاب توب وفتح ڤيديو فيه ياسمين قاعدة فاقدة الوعي على حجر العقرب وراس التيجرا روسيف بين ايدينها. انا شفت المنظر دا وقبل ما انفعل لقيتوا فتح ڤيديو تاني وفيه سالي مغما عليها في سرير المستفى بس في سكينه على رقبتها.
مايكل: رجالت الكونت والعقرب اتفقوا عليك بس احنا لسى في ضهرك احنا بعتنا رجالتنا على الموقعين و سيراس زمانها في المستشفي دلوقتي و كارين مستنيه في الميناء بتاعنا.
انا قمت من غير كلام وخدت كل سلاح لقيتوا قدامي ومايكل كان بيتكلم كتير بس مش سامع حاجه انا بسن في سيف طويل من سكات وبقيت عامل زي الألماني ولبست مضاد رصاص وسيف ورشاش في ضهري ومسدسين على الحزام وكمية من الخزن والقنابل والسكاكين وكنا خلاص وصلنا وانا نزلت جري وركبت اقرب موتسكل وطيران على الڤيلا بتاعت العقرب وقبل ما اوصل لقيت موتسكل وقف قدامي وعربية سوداء إسبورت ورايا ونزل منهم تلات رجاله.
الرجل 1:احنا تبع منظمة. وقبل ما يكمل كلاموا لقى قنبلة انفجرت بيه هوا والعربية بتاعتوا والراجل بتاع الموتسكل لقى رصاصة في وشوا وانا مكمل بسرعه على الڤيلا واول ما وصلت نطيت من الموتسكل وهوا ماشي من فوق السور اكنوا مش موجود قدامي ونزلت جوة الڤيلا ولقيت جيش قصادي بس كانوا بيشتبكوا مع رجالت جيسكارلت وانا جاري على الڤيلا و مايكل وكارين كسروا السور بي العربية الفراري ومايكل كان مطلع نص جسموا من الشباك وماسك بندقية قنص وعمال يضرب اي حد في سكتي وانا وصلت باب الڤيلا بس لقيت ركلة رمتني بقوة على العربية بتاعت كارين اللي كانت تبعد عني اربع امتار وكسرت زجاجها المضاض لي الرصاص بضهري والمضاض اللي انا كنت لابسوا اتقطع منوا جزء كبير والجرح اللي في بطني اتفتح
(في مكان آخر قدام المستشفى)
المستشفى كانت مليانة رجالت الكونت وهما لابسين أقنعه الغاز وماسكين كل اللي في المستشفى رهائن والبوليس كان عامل حصار على المستشفى بس فجئى جات تلات عربيات مارسيدس سوداء كسرت الحصار بتاع البوليس وهما كانوا بيضربوا عليهم نار بس العربيات ما اتئسرتش وكسرت باب المستشفى الرئيسي ونزل منها كتيبة كاملة مسلحة بي رشاشات ودروع زي الجدران الحديد وعمالين يضربوا نار على المقنعين بي الرهائن اي حاجة قصادهم وخلاص وكانت سيراس ماشيه وراهم وماسكة مدفع رشاش كبير بي ست فتحات.
(عودة الى لوسيلفر)
انا خدت ركلة زي المدفع من صومائيل وانا طلعت مسدسي وضربت عليه نار بس ولا رصاصة صابتوا لا بالأدق كل رصاصة صابتوا وإرتدت عليا وانا ناورتها بسهولة برضوا بس عبرت جوة العربية ولقيت كارين و مايكل نطوا برا العربية في نفس الوقت.
كارين بتط طق في ايديها: سيبوا هولي وامشوا انتوا الاتنين.
هي كانت بتتكلم بثقه عشان كدة احنا مشينا ناحيتوا وهوا حاول يدي كل واحد فينا بوكس بس لقى كارين نطت عليه وصدت كل بوكس بركلة بسرعة وقوة اكبر منوا لدرجة ان قبضيتينوا جابوا ددمم واحنا دخلنا جوة الڤيلا ولقينا بازوكا موجهة ناحيتنا.
(عودة الى سيراس)
سيراس ماشيه وراهم وماسكة مدفع رشاش كبير بي ست فتحات وعمالة تضرب كل حاجه قدامها بيه ورجالتها حمينها من ورا وقدام بي الدروع بتاعت الكتيبة وفاكرة نفسها في فيلم إسبارطة بس لقيت حد فكرها بالواقع الأليم حد ظهر من احدا الأبواب بتعت الغرف الكتيرة حولينها وراوغ بسرعة كل طلقة رصاص وادى الدروع بتاعت الكتيبة الأمامية بوكسات رما رجالتها على ظهورهم ومسك المدفع بتاعها وإداها بوكس عمل ثقب في بطنها بس هي مسكتوا عادي فشخ من ايدوا اللي على بطنها واديتوا بالروسية وقع على الأرض ودراعوا اللي جوة بطنها اتقطعت ومشيت وسبتوا وراها عادي نييك.
(عودة الى لوسيلفر)
انا شوفت البازوكا وطلعت مسدسي بس لقيت مايكل كان ضرب تلات رصاصات وحده فجرت البازوكا وهي في الجو والتانية ضربت الراجل اللي ضربنا بي البازوكا في دماغو و التلتة جات في رجل صومائيل من غير ما مايكل يبص لورا وعمل بايدوا التانية اشارة نص قلب لي كارين وهي كانت بي تدي لي صومائيل بوكس بي إيدها اليمين وعملت نفس الإشارة لي مايكل بي إيدها الشمال وانا كل دا وكنت يادوب طلعت مسدسي وضربت راجل تاني مالوش زنب في ايدوا رميت منوا البازوكا وقعت منوا وانطلقت على الأرض فجرت زملاتوا ودخلت الڤيلا ولقينا حد عجوز لابس لبس الدكاترة وحاطط وشم عقرب على البالطو بتاعو وقاعد علة كرسي زي عرش الملوك لوحدوا خالص وشاور لنا على كلمة مكتوبة على الحيطة بالدم (من هنا) وكان في سهم مشير علة سلم جنبها ومايكل قالي: سيبوا هولي وإمشي انتا انقز اختك وقولها في حثالة برا مستني يشوف عيونك الحلوين دول واوعي تكوني بي تعيطي.
انا سيبتوا وطلعت السلم والراجل العجوز ما اتحركش خالص من مطرحوا.
عودة الى كارين)
هي كانت ادت صومائيل بوكس على وشوا بس هوا اداها بوكس برضوا وجسموا رجع لي ورا بس مسكها من رقبتها وحمل بي جسموا اللي اكبر من جسمها بتلت مرات واداها بركبتينوا الأثنين على بزازها لدرجة ان بزازها انفجروا من الضغط وهى مسكتوا من ركبتينوا وحدفتوا على الأرض وضربتوا بوكس كسرت خمس أسنان من بقوا وهوا مسكها من وشها رماها على الأرض واداها بوكس على وشها والتاني والتالت لحد ما وشها بقى كلو ددمم بس لقى ايدوا بتترعش وإستفرغ ددمم اسود من بقوا وعنيه دمعت من شدة الألم و ودانوا جابت ددمم.
كارين بتتكلم وانفاسها مقطوعة وهية بتنزف من بزازها: هو انت كنت فاكر ان رجالت جيسكارلت هانم اغبيا احنا اخترنا لكل واحد منكم حد مناسب ليه انت بتسعتمل لعنة التصلب وسحر تحفيز العضلات وانا بستعمل سحر تحفيز السرعة ولعنة تسميم اي حاجة المسها بي ايدي بمعنى انك دلوقتي بقيت عبارة عن وعاء مليان سم.
وجسموا اتحول لي اللون الاسود ومسك رقبتوا ووقع ميت.
كارين: بس المشكله إن مافيش حد يقدر على الكينق دانيل.
(عودة الى سيراس)
هي سابتوا وراها عادي نييك بس سمعت صوت تقطيع بشر وصراخ. ولفت عليه لقتوا ماسك كرت كوتشينة مليان ددمم وكل رجالتها كانو نصهم مدبوح والنص التاني دراعوا او رجلوا مقطوع هي طلعت مسدسها وادتوا رصاصة على دماغوا بس هوا اتحول لي كروت كوتشينة حتة دراعوا اللي مقطوعة وهية جوة بطنها اتحولت لي كروت كوتشينة برضو وكل كروت الكوتشنة دي هجمت عليها دفعة واحدة.
(عودة الى مايكل)
هوا استقل بي الراجل اللي قدموا وضرب نار عادي بس لقى ايدوا إتقطعت وعينوا السليمة اتعورت و الراجل ما قامش من كرسيه حتى هوا كل اللي عملوا انو عمل شكل سهم يمين وسهم شمال بي صباعوا بس وعمل بايدوا سهم تاني بس كارين جات نطت قدام مايكل خدت ضربة قاضية بدالوا هي لو كانت اتأخرت ثانيه واحده كان بقا لحمه مفرومة بس هي تعتبر اصلب منوا عشان كده ملابها كلها اتقطعت بقت ملط وطيزها بقت كلها ددمم.
كارين: موت بقا ياكينق دانيل. ولمست الهواء الفاصل مابينهم اتحول لي سم غازات سامة يعني بس هو عمل حركة اخيرة بي صباعوا والغازات اختفت خالص.
كارين بتتكلم بصعوبة وهي مدبوحة: انا كنت عارفة انها بعتتنا هنا كلنا عشان نموت دا بيستعمل اقوا سحر تقطيع في العالم.
مايكل سمع صوت الدم بي يتاطاير ومد اناملوا عشان يحاول يطمن قلبوا بس لقى ايدوا لمست جرح عميق وكارين جسمها اتنفض جامد اوى.
كارين بتتكلم بصعوبة: انا اسف يا حبيبي بس البزاز اللي بتحبوا باظ مني خالص.
مايكل رفع ايدوا لمست وشها لقى كلوا تمام بس نزل ايدوا على رقبتها لقى بحر ددمم.
مايكل(بيتكلم اكنوا زئب بي يعوي): كيف تجروء كيف تجروء كيف تجروء كيف تجروء. وفتح الرقعة الجلد اللي على عينوا كانت عبارة عن سوداء خالص مافيهاش نقطة بياض وفيها عروق حمراء وعروق وشوا كلها وقفت بقت خريطة الى الجحيم واختفى وظهر ورا الراجل وضربوا رصاصة في دماغو بس الرصاصة اتقطعت مليون حتة.
(عودة الى سيراس)
هي اتحركت في نفس الثانية اللي الكروت انطلقت فيها بس الكروت اختفت و اتغرزت في جسمها واتحولت لي راجل تاني والراجل حضنها من ورا وقطع القميص بتاعها خرج بزازها وعمال يقفش فيها بايد والتانية حاطط بيها كرت على رقبتها بس طلعت مرئا بكل هدوء وحطتها قظام وشها وخلعت عنها القناع عن وشها وكان آية من الجمال بس منغير كتر كلام اتخيلوا انتوا الباقي (عينيها بنية شفايفها زي الفراولة وهي هندية اصلا شبه ملكة جانسي كدة تمام).
الراجل 2:انتي ناوية تديني بوسة واسيبك ولا ايه على كده انا عايز نيكة كاملة ياقمر. هوا كان عاوز يقفش في بزازها تاني بس لقى ايدوا ما اتحركتش وهي ازاحت ايدوا من على بزازها والكرت من على رقبتها وهوا لسى واقف زي التمثال وهي خدت منوا الكرت وكانت حدتبحوا بيه بست لقت رصاصة في ايدها طيرت الكرت من ايدها ولقت جثة من رجالتها ماسكة المسدس ودماغها مقطوعة وفي جثة تانية بي تتكلم معاها: سحر افروديت بتاعك دا جامد وش بس للأسف ددمم يخليكي اسوء عدو لسحر الدما اللحمية بتاعي ها ها.
(عودة الى لوسيلفر)
انا طلعت السلم ودخلت اول باب لقيتوا قدامي بس لقيت العقرب ماسك طيز (لارا) وعنال بينيك في كسها عادي وهي بصالي و بي تطلع اهات و بتضحك عادي.
(لارا) ما تأخزناش بس عقروبي عرف انك كسبت الرهان فحب يسمتتع بي اخر لحظه ليه معايا آه آه آه آه . وهوا كان جاب في كسها وبصلي.
(العقرب): انت رجعت بالسلامه ياحبيبي خد هديتك بقا. ورمالي راس التيجرا روسيف وهد ياسمين من شعرها وحدفها ناحيتي وخد فاس كبيرة ورماها ناحيتها.
العقرب: بس لو خرجت من هنا على رجليك.
انا كنت عايز اخد الفاس اقطع بيه راسوا وكنت اقدر بس لقيت جسمي اتحرك غريزيآ وخد ياسمين بي الحضن والفاس اتغرزت في ضهري وبصيت ناحيتهم وبتكلم كاني شيطان خارج من الجحيم حالآ: موتوا يا اقزر كائنات على وجه الأرض. وخرجت الرشاش بتاعي وفضيت خزنة كاملة عليهم وخرجت الفاس من ضهري والسيف في ايدي وهجمت عليه
العقرب: انت نسيت نفسك ولا ايه. واداني بوكس بس لقى ايدوا إتقطعت بالفاس ورجلوا كمان والسيف اتغرز في قلبوا.
العقرب: إزاي انا اسرع منك وجسمي اصلب من الفولاز.
(لارا): طق طق طق انتا انسان عادي فشخ بس انا اللي كنت عاملة منك حاجه والعقد خلاص اتسرق منك. وجات وقفت ورايا وانا غرزت اصابعي في بطنوا وهوا جسموا بقا بيترعش جامد وعمال ينحف بسرعه هائلة (بمتص الطاقه السلبية منوا) لحد ما بقى زي ڤودو بالضبط (بس life destroyers لما يمتصوا الطاقة السلبية من حد بيمتصوا معاها كل زكريات الفريسة و لوسيلفر شاف اللي وقف قلبوا)
(فلاش باك قبل سنتين ونص)
(جيسي): الوا عقروبي ممكن اطلب منك خدمه قد كدا انا عاوزاك تكلم حد من صحابك يجبلي ڤيلا في ميامي و يشتريلي بانزينا في صحراء شيكاقوا و اه بعدتلك صورة لي مرة وحشه كدا عاوزاك لما اكلمك تقتلها هي وكل عيلتها.
(عودة الى الوقت الحاضر)
انا سمعت كل الكلام دا واكتر وعرفت ان جيسي هي اللي كلمتوا انوا يخطف ياسمين كمان.
انا ببص على لارا وبتكلم بغضب: ليه عملت كده ليه انا ازتها بي ايه عشان تعمل معايا كده.
(لارا): انتا مازتهاش بحاجة بالعكس انتا كنت اكبر صيد هي اصتادتوا.
انا: صيد.
لارا: ليوى انتا ماتعرفش كمية الطاقة السلبية جواك كبيرة قد ايه دا انا ماشفتش طاقة قد دي من زمن (أنووبيس) الفرعون اللي فتح بوابة الي بين عالمنا وعالمكم وهي حسب ما فهمت منها كانت عاوزة تفتح البوابة دي تاني باستخداممك كل مفتاح.
انا رشيت شوية مية على ش ياسمين فتحت عنيها ولقتني قاعد جنبها وبدمع.
ياسمين: ابيه انتا بتعيط ليه انا سليمة ومش خايفة طول ما انتا جنبي انا ما بخافش من اي حاجة.
انا: ياسمين انتي بتحبيني ولا لا.
ياسمين: اكيد.
انا: طب لو اديتك أمر تنفيزيه.
ياسمين: من عيوني.
انا: كلمت اونكل (ماندوا)(اخو سالي) يجي ياخدك يوديكي عندوا البيت ومش حنتقابل تاني ابدآ اوعديني انك تحافظي على نفسك لا ما تبكيش انت من عيلت العربي اللي كلهم ماتوا رجالة على رجليهم ةنتي دلوقتي اخر فرد منهم لازم تحافظي على فخرك بيهم كلهم وتشرفي اسمهم وتبقي اقوى مني كمان تسمي اول ابن ليكي احمد والتاني يوسف والتالتة سارة واوعي تسمي سامر.
ياسمين كانت بتبكي و بتضحك في نفس الوقت: ايوة انا عارفة انك خايف عليا انا حعمل الي انت قولتلي عليه كلوا بس اوعدك اني في يوم من الأيام حبقة اقوا منك واجي اقف في ظهرك وانقزك كمان. انا حطيت ايدي على شعرها وخدتها على ضهري ونطيت بيها من وق الڤيلا على العربية على طول ودتها عند أونكل ماندوا وروحت على اللڤيلا لقيت (جيسي) قاعده في الجنينة لوحدها وحاطة رجل على رجل في العرش بتاعها.
جيسي: اخيرآ جيت تلعب مع ماما يا اميري.
انا عيوني خمرا زي الشيطان و لارا واقفة في ضهري: اكيد اتا جاي اصفي حسابي معاكي ياقلبي.
وخرجت مسدس بس في نفس الثانية اللي خرجت فيعا المسدس لقيتوا دراعي بي المسدس بي كتفي بي راس (لارا) كلهم في ايدين (جيسي) وهي كانت لسى على الكرسي بتاعها ووقفت وبصالي وببتتكلم (بي غضبها الخاص: يبقى نبتدي اللعب يا اميري.................. يتبع
العاشر والأخير من السلسلة الأولة بعنوان
(على حافة الجحيم: إعلمي اني احببتك يومآ)
(نبدأ مع مايكل)
هو شاف حبيبتوا ادبحت قصاد عينوا حبيبتوا اللي كان شايل دبلة الجواز في جيبوا وعاوز يطلب ايدها عزيزي القارئ هل تعلم ما اسوء من نمر نعم نمر جريح هوا اختفى وظهر ورا الراجل وضربوا رصاصة في دماغو بس الرصاصة اتقطعت مليون حتة بس لسى رصاصة هوا ضرب الرصاصة بي كف المسدس وهي اشلائها اتغرزت في جمجمت (الكينق) بس الكينج عمل حركة تانيه بي صباعوا بس المرادي الرصاصة خجت شظاياها برة جمجتوا وارتدت على مايكل وعمل حركة شكل X بي صباعوا بس اتقطعت الحيطة اللي ورا مايكل ومايكل نفسوا كان قاعد تحت رجل الكينج ورافع مسدسوا حاطوا على رقبت الكينج من تحت واطلق النار.
(عودة الى سيراس)
هي كانت ماسكة مدفعها الرشاش وجارية وبتضرب نار على جيش من الزومبي ومافيش شبر من المستشفى مافيهوش واحد منهم الرهائن الأعداء الحلفاء كلهم كانوا جثث بي تطاردها وهي جارية بتضرب وراها وبترمي قنابل قدامها لحد ماوصلت غرفة (سالي) وكانت لوحدها خادتها على كتفها ورميت المدفع وطلعت مسدس وسكينة بدالوا وفجاءة لقت دائرة من الضوء الأحمر تحتها وهي ابتسمت ابتسامة خبيثة.
(عودة الى مايكل)
هوا اختفى وظهر تحت الكينج وقاعد على الأرض وحاطط مسدسوا على رقبت الكينج واطلق النار بس لقى المسدس اتقطع والرصاصة اتقطعت مليون حتة قبل ماتخرج من المسدس والكينج اخيرآ نزل من عرشوا.
الكينج: انتا اول حد يلمسني في معركة من 60سنه عشان كده انتا تستاهل اني اقف معاك في نفس الأرض واقتلك بي ايدي. ورفع ايدوا لفوق وعمل صوابعوا شكل سيف و الباب بتاع الڤيلا اتفتح ورجالت جيسكارلت كانوا خلصوا على رجالت العقرب ودخلوا عشان يخلصوا على اللي جوة الڤيلا ولقوا المنظر وضربوا نار على الكينج
الكينج: انتوا ازاي تجرؤو على التدخل في وليمتي مين عزمكم ها. ولف دراعو في الهواء والڤيلا كلها اتقطعت بقت صحراء جرداء مافيهاش غير غير الكينج و مايكل وكارين اللي كانت بتلفظ انفاسها الأخيرة بس ظهرت دائرة من الضوء الأحمر تحت كل واحد منهم والكينج كشر وشوا.
(عودة الى لوسيلفر)
انا ماعرفتش ايه اللي حصل بس اكيد دراعي ما طارتش ليها لا هي اللي جات وخدتها وراحت وانا اللي مشفتهاش من سرعتها انا رجعت خطوة لي ورا وطلعت مسدس تاني وفضيت خزنة كاملة عليها بس هي ماتحركتش من مكانها وكل رصاصة عبرتها واصابت الكرسي بتاعها.
(جيسي) بتضحك وهي بتتكلم: انتا محدش قلك قبل كده ان الشياطين ما بتموتش بسلاح من العالم دا ياروح قلبى. وكانت وصلت ناحيتي ومسكتني من رقبتي وانا بقي جاب ددمم من المسكة بتاعتها بس وحدفتني رمتني بقوة على السور بتاع الڤيلا كسرتوا بي ضهري وعملت نهر جاري على الرصيف ولقيتها ورا ضهري وادتني ركلة على دماغي رجعتني جوة الڤيلا تاني وانا طلعت قنابل وعمال ارميها بيهم وهي ماشية ناحيتي ببطئ والنار اكلت ملابسها بس هي نفسها ولا الهوا وخدت مني قنبلة قبل ماشوف ايدها حتى ومسكتها رميتها. على نفسها وبرضوا ولا الهوا وادتني بوكس على رقبتي طيرتني في الهواء ولقيتها في مكان أعلى مني ونزلت بي اصابع رجليها على ضهري وانا اتغرزت في الأرض زي الصاروخ وخرجت مسدس تاني وعمال بضرب فيها بكل غضب وهي كل دا ماسكة دماغ (لارا) بايدها الشمال ولارا بصت عليها بعيت مرعبة وجسمها اترفع عن الأرض ورجع اتركب على دماغها وكانت عاوزة تدي جيسي بوكس بس لقيت قلبها في ايد جيسي وجيسي بصالها بعين واحدة والتانية عليا.
جيسي: انتي نسيتي نفسك ولا ايه يالبوة انتي موتي وانتي ساكتة احسن ليك. وحدفتها على الأرض بس لارا كانت واققة على رجليها بسرعة واتحولت لي صقر اسود وهجمت على جيسي بس خدت بوكس تاني وجيسي مسكتها من منقارها وقطعت لها جنحاتها ورمتها على الأرض ولارا اتحولت لي بنات من تاني بس كانت بتتزف جامد من كل حتة في جسمها وعملت شكل دائرة بي الدم على الأرض وكلوا حد ظهرت تحتوا دائرة منهم ظهر قدامها وكانت كارين بتموت بس (لارا) مسكتها من رقبتها عالجت لها كل جسمها من جديد.
مايكل: ايه اللي بيحصل هنا يا جيسي.
الكينج: عاوزاني اقتل مين يا (لارجينا) هانم.
سيراس: هوا اخيرآ العرض ابتدا يا جيسكارلت هانم.
كارين: هوا احنا فين.
جيسي: سيراس اقتلي كل حد حواليكي دول خلاص مش تبعنا.
لارا: سيبك من العيال ظول ياكينج و الطبق الرئيسي قدامك طاير في الهوا هناك.
الكينج: شكرا على الوليمة الدسمة دي ياهانم.
واختفى وظهر ورا جيسي في الهوا وجسمها اتملا ددمم في ثانية بس فيالثانية التانيه هوا كان على الأرض وجايب ددمم من بقوا وجيسي كانت مادة ايدها في الهوا اكنها ماسكة حاجة مش موجوده.
جيسي: سريع البديهة كالعادة ياكينج.
الكينج: اذا كنت مش حاشوف الضربة فحاتوقعها يا انسة. ولقى جيسي ورا ضهروا بس هوا اتشقلب لي قدام بايديه ورجليه وعمل حركة شكل سيف بايديوا وجيسي انحنت لي اللأسفل والڤيلا وراها اتقطعت وظهرت قداموا بس هوا اداها بوكس رجعها لي ورا وجري هوا عكس اتجاها وعمل اكتر من حركة بي اصابع ايدوا وهي عملة بي تناور حركة ايدوا والأرض تحتها بتتشقق.
مايكل: انتا خنتنا يا لوسيلفر.
انا: نعم.
طلع مسدسوا وحطاه على دماغ سيراس.
مايكل: سبقتني بخطوة كالعادة.
سيراس طلعت مسدسها وحططوا على دماغ مايكل و كارين حتط صباعها على رقبت سيراس.
كارين: معانا ولا ناوية تعيشي كلبة لي الأبد.
سيراس: انا اصلآ اتولدت كلبة لي جيسكارلت هانم وحموت كلبة ليها. وادت كارين ركلة على رجلها وبنفس الرجل ادت بيها المسدس بتاع مايكل كسرتوا ولون وشها الملائكي اتحول لي الأسود ووقعت ميتة واحنا التلاتة اللي فاضلين هجمنا على جيسي.
جيسي شافت لقت رصاصة جاسة مولعه نار ناحية دماغها وغاز اسود حواليها والكينج عمل حركة بي اصابع ايدوا.
جيسي: ها ها ها انا بقالي1000سنة ما حستش بي المتعه دي بس للأسف مش حاتدوم.
وطلعت جناح وطواط من ضهرها وطارت في الهواء وقالت كلمة بلغة الشياطين(ايكودريس ملاريوس اشورني) والأرض اتحولت لي غابة من العظام وكانت العظام بتهاجم كل واحد فينا من ناحية وبي تحاصرنا من ناحية تانية والكينج عمل حركة بي اصابع ايدوا كل العظام اتقطعت.
جيسي: انتا عارف ياكينج إن لما لارا حتموت اخيرآ انت حتبقى مجرد عجوز خرفان فا ايه رايك تبقى الكلب الجديد بتاعي انا.
الكينج: لنا الشرف ياهانم بس انا راجل دقة قديمة وما بخونش اسيادي فاذا حاموت هنا يبقا دا قدري.
وعمل حركة اخيرة قطع الڤيلا نصين ودراع جيسي وقعت على الأرض بس دراعها المقطوعة اختفت و اتغرزت في صدر الكونت وخرجت من ظهروا وماسكة قلبوا بي ايدها.
الكينج: ها ها ها ها ها ها ها بقا ده احساس الموت جميل جميل رائع جداً مزهل وداعآ يا هوانم مستنيكم في جهنم استمتعت حقا بي خدمتك يا لارجينا هانم. وانحنى على الأرض زي خدام الأنجليز ومات وهو منحني على وشوا.
لارا: كان شرف ليا انا ياكينج.
و هجمت على جيسي وجيسي مسكتها من رقبتها وخلعت ليها حنجرتها ورمتها على الأرض ولقت كارين طايرة جنبها على غيمة من الغاز وبي تهاجمها بي الغاز وهي ادتها ركلة على بزازها رمتها من على الغيمة وكارين لقت نفسها بين دراعات مايكل اللي ايدوا التانيه عالجتها ليه لارا انا جريت على لارا مسكتها قبل ماتلمس الأرض بي ثانيه واحده بس انا وهي وقعنا على الأرض لأن دراعي كانت واحده وجيسي ادتني برمح من عظام في ضهري وانا قطعت جزء من ملابسي وغطيت بيه رقبت لارا والرماح عمالة توقع على ضهري وانا حامي لارا بي ضهري.
لارا: مفيش فايده اهرب يا لوسيلفر اهرب من هنا انتا لازم تعيش.
جيسي: ياسلام عصافير الغرام يا حبايبي اجيب ليكم لمون. وهي ظهرت قدامنا وادتني طعنة في عيني وراحت على كارين قطعت دماغها وقلعت لي مايكل عينوا السوداء ورجعت لي ادتني ركلة طايرتني وانا خدت لارا بي الحضن ورجعت بيها لي ورا وجيسي خدفت عليها رماح من العظام وانا وانا اتصديت هم بي ضهري.
لارا: ليه عملت كده انا شيطانة.
انا: ما يهمنيش انتي ايه انا يهمني انتي مين انتي شريكتي وانا حتى لو حموت مستحيل اخون شريك ليا.
هي مدت اظافر رجلها ناحيت البنطلون بتاعي اتقطع كلوا وبقيت ملط وهي اتشعلقت على وسطي وغرزت كسها في زبي وخدت مني بوسة من شفايفي وبزازها اتعفصت في صدري وخدنا رمح ثقب ضهري وصدرها وخرج من الناحية التانية وانا صرخت لي اول مرة من سنة كاملة من الألم وهي غرزت اضافرها في ضهري وقالت كلو بلغو الشياطين (اكنوا ميا لوڤ كي انكروس هي كامريس)(انا كاتبها كدة عشان سياسة عدم المساس بي المعتقدات الدينية) واختفى جسم لارا او لي الأدق اتحول لي ضوء احمر ودخل جوة بقي.
جيسي: انتي بتعملي ايه كدا انتي لوثتي المفتاح يا غبيه يا شرموطو يا بنت الف زانية.
لارا (بتتكلم من جوة جسمي بصوت مزدوج مابين صوتي وصوتها): احنا كدى بقينا واحد ياشريكي بس انا حاموت جواك الى الابد وداعآ يا شريكي.
انابصوتي وعامل زي صوت سلفستر استالون كدة)وداعآ يا شريكتي. وزراعي المقطوعة نمت من جديد بس كان لونها ابيض زي الحليب واكبر من ايدي الشمال وعليها وشم العقرب بادي من العضلات وشوكت العقرب منهيا في شريان كفتي وفي ايدي مسدس ابيض ضخم وملفوفبي سلسلة حديد ومنتهية بي كلبش اسود متلف حولين معصمي وعليها جوهر حمراء. وعيني الشمال نمت هي كمان وكانت صفراء كلها وعليها عروق سوداء من جوا.
جيسي: مستحيل مستحيل انتا مش ممكن تكون لسى عايش المفروض تموت ولارا تاخد جسمك.
انا اديتها رصاصة في بطنها خدت نص كيلوتها.
انا: اوبس اخطائت الهدف اسف. وهي طارت في الجو ولقيتني في ضهرها وادتها رصاصة على رقبتها من ورا نسفت رقبتها وهي رجعت على الأرض زي القنبلة وعملت ثقب على الأرض.
انا (ببرود): اوبس اخطائت تاني.
جيسي: وحيبقا اخر خطاء في عمرك ياحبيبي.
و قالت كلمة بلغت الشياطين (كورني ايل ماكارانوسيرانسي) وظهر قدامي طارق مربوط من رقبتوا انا شوفت كدا اتشليت.
طارق: انتا جبان اقتلها حتى لو كنت حاموت معاها ابقى راجل وما تضعفش لي مرة مومس زي دي.
جيسي: اخرس ياحشرة انتا مين قالك اني جايباك رهينة. وعملت إشارات بي اصابعها بسرعة اتحول لي كلب اسود كبير وهجم عليا.
جيسي: فاكر الكللابب اللي كانت زمان ياحبيبي تعالى نشوف لسى الكللابب بتمشي الكللابب ولا لا.
انا: حاضر ياقلبي. واختفيت وظهرت ورا ضهرها ولقيت طارق(الكلب) ماسكني من رجلي انا اديتوا ركلة بلطف بعدتوا عن رجلي بس منغير ما ازيه كسرت كل سنانوا بس وبقوا بقا كلوا ددمم ولقيت جيسي استغلت الفرصة وادتني بوكس في بطني ثقبتها وانا مسكتها من ايدها واديتها بوكس على وشها كسرت انفها وسحبت السلسلة بتعات المسدس واديتها رصاصة على عينها خرجت من دماغها وفي نفس الثانية ادتها بوكس على بزازها خرجت قلبها بايدي وضغت عليه فجرت قلبها بايدي ومسكتها من رقبتها خبطت بيها الارض. وطارق رجع انسان عادي وعين مايكل السوداء اللي كانت واقعة على الأرض رجعت عين عادية ولون وش سيراس رجع تاني عادي.
جيسي (بتتكلم بصعوبة وهي بتضحك والدم خارج من بقها): انا كنت عايز اموت على ايدك من زمان بس سامحني انا كان لازم ابقى مخلصة لي (نوسيڤراتوا) ملك الشياطين هوا موجود هنا في عالمكم بس سوف يستيقظ بعد 15سنه وامرني إن لازم افتح البوابة لي جيشوا عشان يحكم العالمين.
انا (بتكلم بحزن عميق والدموع جارية على وشي): انا اسف بس مش ممكن اسيبك تعملي كدة أبداً وحتى لو انا مت حيجي دائما اللي يوقف في سكتوا.
جيسي: ها ها ها ها انا سمعت الجمله دي فين قبل كده اه افتكرت دي كانت اخر كلمات (مينا) قبل 10000الاف سنه باين كدة بس كلهم ماتوا قبل مايقفوا في سكتوا بس خليك عارف اني حبيتك بجد.(مع الأعتزار لكل الأخوة المصريين )
انا: موتي وانتي عارفه اني حبيتك بجد في يوم من الايام موتي وانتي عارفه اني حبعت بعديكي كل اخواتك ال998 الباقين موتي وانتي عارفه اني حالحقك في جهنم نكمل قصة حبنا على رواقة.
وهي ماتت وهي بتضحك أرق ضحكه واعزب صوت يمكن تتخيلوا في حياتك وانا روحت على الجنينة جبت عربية ليموزين من الجراش حطيت فيها كل الجثث وعربية تانية حكيت فيها طارق وسالي ومايكل اللي كانوا فاقدين الوعي وخدت العربيه الأولى روحت بيها صحراء شيكاغوا دفنت الجثث هناك وحطيت وورد عليهم وشواهد مكتوب عليها (هنا يرقد اناس لن انساهم ماحييت) وخدت العربيه التانية على اقرب مستشفى وكلمتهم ان في ناس في العربية بي موتوا ولمن جو الدكاترة كنت انا مشيت وقاعد على قنة جبل( ايڤرست) ومعايا دب ابيض صغير باكل فيه واسكة سجارة بسرب منها وبضحك ضحكة هيسترية اني دي اول مرة اشرب فيها سيجارة وقال كنت خايف من وجع الصظر بس مش خايف من الشياطين the end
إزا اعجبتكم القصة فا ترقبوا السلسلة الجاية يوم ما بعنوان (فانتازيا عين الجحيم و الكلبة السوداء) (بطولت ياسمين احمد العربي) ومش حاكشف اكتر من كدا سلام يا اجدع العنتيل في العالم.
القصة عبارة عن فانتازيا خيالية 100% بتحكي عن life destroyers ودي كائنات كانت بشر بس لأسباب مجهولة ابرمت عقد مع devils واصبحت تمتلك قوة جسدية خارقة بشرط انها تسلب الطاقة السلبية من الناس العاديين وتقدمها قربان للشياطين.
(الجزء الاول بعنوان أبواب الجحيم)
(الشخصيات)
انا: سامر العربي بس محدش بيناديني بالأسم دة لقبي (لوسيلفر) شاب عمري ١٦ سنة بس دا لمن بدأت القصة طولي ١٦٠سم زبي طوله 18سم جسمي مش معضل بس مهتم بيه لوني طبعا اسمر شعري كيرلي لحد رقبتي.
ماما: سارة جون كريد ( سابقآ) فرنسية الأصل عينيها خضرة ووشها مدور طويلة شقراء الشعر بزازها قد حبة الأناناس طيزها متوسطة الحجم السن ٤٥ سنة وبس كفاية كده عيب.
بابا: احمد العربي (احنا عندنا بنسمي بأسم العيلة) السن ٥٥سنة جسمه رياضي ومليان عضلات زبه ما بقسش زب حد انا ماشي ها ها ها شغال دكتور نساء طوله ١٨٠سم)
اختي: ياسمين العربي عيلة عندها خمس سنين واظن مفيش داعي لوصف اكثر كدة.
اخويا: يوسف العربي بس هوا بيفضل(جوزيف) اكبر منى بسنتين بس مابنطقش بعض ابدا جسمه رياضي برضوا عشان ماما بتجبرنا كلنا على الرياضة هو الوحيد اللي طالع على امه ابيض بس برضو مش ابيض خالص لسى فيه سمرة خفيفة كدا وشكله ولبسه كلوا زي ولاد الفرنسين على عكسي انا.
كاندي: الجيرل فريند بتاعت اخويا بنت متعجرفة كدة بس حلوة اوى بزازها اكبر من سنها وتحسهم حينفجروا من على البرا بتاعها وطيزها متوسطة الحجم بس بتتهز مع كل خطوة زي المهلبية كدة وعلى طول لبسها اقصير خالص واه نسيت هي فرنسية برضو.
نبداء القصة بقى القصة تبداء في ولاية شيكاغوا كنا رايحين من بيتنا في سان فرانسيسكوا الى L A (لاس انجلس بس انا حكتبها كدة تاني تمام) نقضي الاجازة بتاعت نص السنه هناك ومخططين نفعد فيه فندق هناك ونروح السيما ونشوف الدنيا زي كل سنة بابا وماما بياخدونة ولاية شكل على حسب نتائج الأمتحانات وعشان كدة دائما بنروح مدينة غير الأحنا عايزينها بسبب (يوسف) عشان هو مقضيها سرمحة معى صحابه وما بيزاكرش خالص عشان كدة احنا على الرغم من فرق السن بس انا وهو في نفس الفصل وانا دائما بجي الأول على الدفعة بس ماما دائما بتقول(لازم تنجحوا سوا او تفشلوا سوا احنى عيلة واحدة). المهم احنا دلوقتي في العربية الكرفان بتاعت التخيم دي وقربنا من L A.
انا: احا ماما شوفي ابنك بيعمل ايه.
(جو وكاندي كانوا مقطعين بعض بوس هي قاعدة على رجليه وهو مدخل ايده جوة التيشيرت بتاع كاندي وشكلوا بيلعب في بزازها واحنا قاعدين انا وياسمين جنبهم بس هما ماعندهمش احساس بقا)
ماما وبابا كانوا قاعدين جنب بعض قدام وانا بكلم ماما من الشباك بس هي عامل مش سامعة
وجو طلعلي لسانوا بكل هبل وانا اشرتلوا fuk you وخدت ياسمين وقعدنا في الكنبة القدام بعيد عنهم وسحبت الستارة الفاصلة بيني وبينهم وحطيت لي ياسمين سماعات الفون بتاعي عشان متسمعش صوتهم وفتحت اللابتوب قعدت ازاكر عليه شوية بس صوت الأهات بتاعتهم مش سايباني ازاكر رحت فتحت الثلاجة بتاعت العربية وخدت جردل مليان ثلج وفتحت الستاير هليهم وهوا كان خلاص حيدخله في كسها وانا استغليت اللحظة دي ورميت كل الثلج على ضهرو وهوا قام اتنفض وزبو نام من الخضة وقعظ يجري ورايا بالجردل بس انا فضلت اتوهو لحد ما خلاص قرب يمسكني بس ياسمين صرخت جامد وقعدت تبكي وبابا وقف العربية ونزل عشان يشوف مالها وجي حجز مابينا وخدوا (يوسف) قعدوه قدام وانا قعدت ورا وكاندي كانت بتضحك جامد عليه وبتبص على زبي بنظرة غريبة بس انا عملت نفسي مش واخد بالي ووصلنا حتة زي بنزينة كدا وجنبها استراحة ونزلنا غيرنا جاز واتعشينا كانت الساعة داخلة على 8مسائآ وخدت ياسمين بعد ما اتعشينا وروحنا اوضتنا اللي حجزناها مع بعض وجو وحبيبته طبعآ في اوضة وبابا وماما ناموا في العربية وبعد ما ياسمين نامت انا خدت الفون بتاعي وخرجت عشان متراهن مع واحد صاحبي اني اخد صورة في الصحراء باليل واتسحبت برا عشان جو ما يشوفنيش يروح يكلم ماما وروحت فعلآ و انا مرعوب حرفيآ بس لقيت بنت في سني قعدة ورا البنزينة وماسكة كلبين كبار وبتأكل فيهم وبتلعبهم وهيا بتتصور معاهم (هي كانت بنت صفراء اللون صابغة شعرها اصفر ولابسة تيشرت احمر لحد فوق السرة بالضبط وبنطلون ابيض من الهوا مفتوح عند الركبة وعاملة شعرها زيل حصان وبزازها قد حبة التفاح وطيزها كبيرة شوية بالنسبة لسنها ومتناسقة كدة).
البنت: هاي انتا مين قالك انك ممكن تخرج لوحدك بالليل كدة انت عاوز تجيبلنا مصيبة.
انا: وانتي مين عشان تتكلمي معايا اصلا انتي تعرفيني.
البنت: انا صاحبت الأوتيل اللي لولاه كنت نايم في الشارع استنى هينا انا حروح اجبلك امك تتفاهم معاك. وفعلآ كانت ماشية بس انا مسكتها من ايدها والكللابب كانت حتعضني بس هي شاورة لهم قعدوا على طول وبصت في عنيا جامد أوي.
البنت: انتا كنت رايح فين دلوقتي.
انا: انا بصراحة كنت عاوز اتصور في الصحراء عشان متراهن مع واحد صاحبي.
هي ضحكت عليا بس انا كنت مركز في عينيها جامد أوي ولسى ماسك ايدها.
هي سحبت ايدها من ايدي وشاورتلي تعال ورايا لحقتها وهية دخلت الجراج بتاع البنزينة وشاورتلي استنى هنا وخرجت بعد شوية وهية راكبة موتسكل صحراوي بس من النوع بتاع السباقات دا مش العندو اربع كاوتش ده وكان بتدفعوا قدامهة عشان متعملش صوت وروحنا بيه بعيد شوية عن العرببة بتاعتنا عشان انا قلتلها ان ماما مبتحبش الموتسكلات كتير وفعلآ طلعنا الصحراء وهي الكانت سايقة عشان انا مبعرفش اسوق وهي قالتلي انها حتعلمني وروحنا ختة زي تلة كدا بعيدة والمكان كلوا ضلمة وقعدنا نتصور كتير وطلبت منها نتصور سوا وبعد الحاح ومقامل عشرين دولار وافقت واتصورنا بكل الأوضاع المجنونة اللي ممكن تتخيلها وهي بدأت تعلمني واتفجئت بسرعه تعلمي انا اوعلمت في ثلاث ساعات بس وانا مصر انها تسيبني ارجع بيها وهية مصرة على الرفض وفي النهاية اقنعتها مقابل ثلاثين دولار تاني وبشرط انها تكون اقدامي وتكون ماسكة معايا الدركسون سوا ولك ان تتخيل عزيزي القارء مسافة ثلاثة كيلو ونص وانت راكب متسكل الفجر ومعاك قمر ادامك وزبك مدفوس في طيزها بحجة السواقة وضهرها على صدرك وانت من الأساس معجب بيها كنت سايق على ااقل من مهلي عشان السكة ماتخلصش.
انا: صحيح انتي لسى ماعرفتنيش على اسمك.
البنت: نان يا (اختصار بيعني ملكش دعوه بياnot your business)
انا(عامل نفسي مافهتش): سررت بمعرفتك وانا لوسيلفر.
هي كانت حترمينا من الضحك: ها ها ها لاحلوة بس انا سألت مامتك وقالتلي ان اسمك سامر وانا (جيسي) على فكرة.
انا: انا بتكلم بحد على فكرة انا بحب اسم لوسيلفر اكتر عشان بحس اسم (سامر) دا معناه في عنصرية شوية(انا على فكرة مكنتش اعرف بجد معنى الأسم دا الحقيقي الا قبل خمس سنين لمن اتعلمت العربي)
هي ضغطت فرامل اليد ولفت لفة بالموتسكل جامدة وش وقالتلي وصلنا خلاص وكنا خلاص وصلنا فعلآ بس انا مكنتش واخد بالي وانا بتكلم وفاكر نفسي سايق بس الحقيقه هي الكانت سايقة وانا مالحظتش دا الى لمن وصلنا وهي خدت الموتسكل دخلتوا جوة وانا استنينتها كدة على الرغم من ان احنا المفروض جايين من سفر طول النهار وانا تعبان فشخ بس برضوا استنينتها ساعه ونص لحد مالشمس قربت تطلع بس انا لسى عندي امل على الرغم من ان أنا ماقولتلهاش تطلعلي بس انا كنت مستني وما خزلنيش قلبي وفعلآ طلعت مع كلابها وماسكة كورة صغيرة في ايدها بس شكلها ما كانتش متوقعة انها تلاقيني لسى مانمتش.
(جيسي): أنت ما تنمش يلا ولا ايه.
انا: اسألي نفسك السؤال ده.
(جيسي) سكتت وبصت في الأرض وواضح ان في حاجة مش عايزاني اتكلم معاها فيها.
انا: ها رايحة فين.
(جيسي) فرحت اني غيرت الموضوع: انا قولت امشي الكللابب ولقيت كلب ثالث شكله عاوز يتمشى برضوا.
انا: انا هاهاها بس مش عيب كلاب تمشيهم قطة برضوا ولا ايه.
(جيسي): لا طبعا الكللابب تمشي الكللابب. وقامت شاورة لهم جريوا ورايا جامد ونا بصووت ووقعت على الأرض وكنا بعدنا عن البنزينه والكللابب كانت حتعضني بجد مش شكلها كلاب متدربة خالص بس من بعيد وبإشارة وحدة منها رجعوا جنبها تاني عادي وانا لسى مخضوض و واقع على الأرض وهية جات مدتلي ايدها عشان اقوم بس انا شدتها ليا وخدت بوسة من شفايفها وهيا رجعت بوشها لورا وبصت في عنيا جامد أوي تاني.
(جيسي): انتا متأكد.
انا حاولت ابوسها تاني بس هي فضلت تبعد بدماغها لورا ولسى نايمه عليا لحد ما قلتلها: اه متأكد جدآ وأنت اجمل بنت انا عمري قابلتها ونفسي نفضل كدة طول العمر ****.
جيسي بصتلي بنظرة غريبة بس ماخدتش بالي ساعتها وقالت بصوت بيجمع مابين الحنيه والحزم بمزيج غريب: آاااااااااااااااااااامين. وقعدت تبوس في شفايفي اكنها اول مرة تبوس حد في حياتها كلها من كتر شهوتها الكانت واضحة جدآ وقعدت تقلعني التيشيرت بتاعي والبنطلون وفي ثواني لقيت نفسي ملط وكأنها بتغتصبني نزلت على زبري وقعدت تمص فيه زي المحترفين وفضلت تدخل لسانها على الفتحة بتاعت راس زبي وتلعب على بضاني اكنها بتعزف سينفونية وكانت بتطلع اهات على الرغم من اني مالمستهاش خالص وشدتني من رقبتي وقعدت تبوس في تاني وانا مسكت بزازها عشان ادعكهم لها لقيتها شرطت التيشرت بتاعها كلوا انا دي مش اول ليا مرة بس مابقتش عارف اعمل حاجه اول مرة اشوف جنان شهوة زي دا وقعدت الحس في بزازها جامد اوى وهي شرطت البنطلون بتاعها من النص مكان كسها وطيزها ونزلت على طول على زبي منغير مقدمات وهي بتصرخ آه آه آه آه آه اح اح اح وبتدمع بس لسى نازلة عليه مابطلتش وكان كسها ضيق خالص انا من كتر ما هوا ضيق ماكنتش عارف احرك زبي حتى بس هي اخدت زمام الأمور وقعدت تطلع وتنزل جامد اوى لدرجة اني فكرت ان بابا وماما زمانهم سامعينا وفضلنا كدة ساعة كاملة من غير ما احس اني عاوز اجيب خالص على غير العادة لدرجة اني خفت وحاولت اقلبها لقيت نفسي مابتحركش كاني اتشليت لحد ما جبت ددمم من بقي هي شافت الدم اتنفضت ونزلت من عليا بسرعه.
(جيسي) : انا اسفة اوى ياقلبي. وكان واضح على وشها علامات الخوف والندم ودمعت انا حاولت امسح دموعها بس جسمي كلو مش حاسس بيه وهية مسكة زبي وقعدت تمص فيه بسرعةلحد ماجبتهم في بقها بس جبت كثير اوي اوى كمية غير منطقية لدرجة ان في حبة حلوين فلتوا من بقها لقيت الكللابب جريت عليها لحستهم بسرعة وهية لحستهم من بق الكللابب انا شفت المنظر اغمي عليا.............. يتبع ادعمونادعموني بالكومنتات عشان انزل الجزء الثاني و شكرا
اهلا من جديد بكل العنتيل الجامدين والضيوف الأكارم مساء الخير صباح الخير حسب التوقيت.
وقفنا الجزء الفات لمن كنت بنيك او بمعنى ادق بأغتصب من قبل (جيسي) وجبتهم في بقها واغمي عليا.
(الجزء الثاني)
فتحت عنيا لقيت نفسي على الأرض ملط وفي اثار عسل ودم بكارة على زبي ودم على شفافي وبس مفيش اي اثر لي (جيسي) لا هي ولا الكللابب ولا حتى آثار رجليهم انا لبست هدومي من غير أندر وير عشان ملقيتهاش هي كمان وروحت الأوضة بتاعتي انا و (ياسمين) لقيتها بتعيط وماما قاعدة معاها بتهدي فيها و أول ما شافتني جريت في حضني وماما ضربتني بالألم وانا مش فاهم حاجه خالص.
ماما: انتا كنت فين بقالنا ثلاث ايام بندور عليك.
انا سمعت كتا وشي اتخطف وحسيت الدنيا لفت بية بس الغريبة اني كنت متماسك جدآ وحتى الألم بتاع ماما محتش بيه خالص.
انا: انا خرجت اشم نفس باليل واتمشى شوية بس تهت.
كان رد مايقنعش عيل بشخة بس ماما مشتها عشان خاطر (ياسمين) وكمان عشان هي شكلها كانت قلقانة علية على غير العادة.
بابا (ويوسف) وكاندي جم كلهم وطلع الكلام ده بجد وهما كانوا بيدورو عليا بالعربية حولين الصحراء طول الثلاث ايام الفاتت وانا مش حاسس خالص بانهم عدوا وسألت الراجل بتاع البنزينة عن بنتوا طلع ماعندوش لا بنت ولا كلاب خالص بس الغريبة انوا عندوا نفس الموتسيكل المهم رجعنا بيتنا على طول من غير ما نروح LSA بسببي عشان ماما قررت ان دا هو العقاب المناسب وكلو كان مبضون مني فشخ ماعدا (ياسمين) عشان عمرها مازعلت مني خالص وكانت بتحبني جداً لدرجة انها مابتنمش الى معايا وكانت الثلاث ايام الفاتت منمتش خالص على حد قول ماما.
(عدت سنتين على الحادثه بتاعت الرحلة)
(الشخصيات الجديدة)
سالي: صحبتي في المدرسه بلاك زيي وجسمها مليان شوية بزازها كبيرة وما بتلبسش سوتيان الى في المدرسة بس وطيزها كبيرة جدا لدرجة انها مابتقدرش تلبس بنطلون خالص وبتتهز على اي حركة ودايمآ بتلبس جيبا فوق الركبة وعاملة تتوه على بطنها شكل عقرب وكسها كبير وعليه زنبور طويل قد زب صغير)
طارق: صحبي الأنتيم ابيض وجسمه رياضي وعامل نفسو نيجرس وعلى طول هو سبب المشاكل اللي بنقع فيها)
انا من ساعة اللي حصل وانا مرطبتش باي بنت تاني حتى الجيرل فريند بتاعتي سيبتها (اسمها هايدي بس وصفها في الجزء الجاي عشان ملهاش دور في الجزء دا) وبقيت مركز في دراستي بس مانستش الحصل خالص
انا كنت قاعد ورا الدرج بتاعي وماسك الموبايل وببعت دروس لي (طارق) عشان هو كان غائب بقالو اسبوع والحصة كانت شغاله وفجئى لقيت المدرسة واقفة قدامي
المدرسة: انت بتعمل ايه ها.
انا: ولا حاجة يا ميس. قولتها ببرود خالص ودا خلاها اتعصبت وبعتتني مكتب المدير وكانت مش اول مره النهاردة عشان اتبعت على الحجز ولقيت هناك استاز (جون) هو الماسك الحجز وكتبنا كلنا اعتزار كبير على السبورة لمدة ثلاث ساعات وطبعآ كالعادة (سالي) ملكة the punish room ودا لقبها عشان دائما موجوده هناك.
سالي: ايه يا مان مش جاي عيد ميلادي النهارده ايه.
انا و هي كنا نازلين من على السلم والساعة كانت 5:30م بسبب العقاب.
انا: مين قالك كدا.
سالي: ما تصيعش عليا يا مان انت لا كلمتني ولا قلتلي انك جاي ولا سألتني احب ايه زي كل سنة.
انا: حبيبتي التغير سونت الحياة و بالنسبة للهدية السنه حبيت اعملهالك مفجئاة.
(طارق) جي بالعربية بتاعتوا ووقف قدام الباب احنا شاورنالو روح مش جاين بس فضل يزمر لحدما ماما وقفت عربيتها جنب عربيته وهوا مكانش واخد بالو منها خالص ونزلتوا من العربية وبهدلتوا خالص (ملحوظة ماما عميل لدى FBI وما بطيقش طارق خالص مش عارف ليه) وهو مشي عشان ميعمليش مشاكل. وخدتنا انا و (سالي) روحتنا وبليل جابني بابا بالعربية بتاعتوا لي بيت اللي هو بيت من دورين وهي عيلتها كبيرة فشخ وكلها ناس كبار في البلد كانت الساعه 11:30 باليل وكلوا جوة ماسك قزازة بيرة و بيرقص ومزيكا عالية خالص و سالي كانت بترقص مع (طارق) واول ما شافوني جم عليا وخادتني سالي ناحية السلم لقيت بنت هناك واقفة جنب السلم لوحدها وكانت (رفيعة شفايفها طويلة حبة وفي نمش خفيف على وشها وبزازها كبيرة شوية وطيزها متوسطة ولابسة فستان سهرة ازرق لحد فوق طيزها بشوية شبه ممثلات البرونو كدة).
انا: حيلك حيلك ياسالي وخداني على فين.
سالي: بص يا مان انا عاملة الحفلة دي مخصوص عشان اظبط مع طارق وعشان اظبطك مع واحدة من صحباتي فا تعالى وانت ساكت احسن لك.
انا فضلت احاول اسحب ايدي بس هي كانت سحباني بسرعة لحد ما وصلنا عند البنت
ساليكارين) دا (لوسيلفر)(لوسيلفر) دي(كارين) يلا باي. ومشيت بجد وسابتنا مع بعض انا كنت ناوي الحقها بس (كارين) مسكتني من ايدي وشكلها كانت سكرانة.
كارين: ايه مش عاوز تشرب معايا وحشه.
انا: لا العفو انتي احلا بنت هنا اساسآ بس انا محرج شوية بسبب.
هي قاطعني بأنها مدتلي قزازة فودكا حمرة بس انا مابشربش حاولت اتهرب منها بس ماحبتش اخرب الحفلة بتاعة صحبتي الأنتيم لأن انا لو سبت البنت دي هي حتيجي عشان ما تسبنيش لوحدي في الحفلة فإضريت اشرب وكاس ورا كاس لقيت نفسي وسط الحفلة وعمال أرقص مع (كارين) وشوية وشوية اتغيرت المازيكا وبقينا كلوا بيحك في طيز كلوا وانا خلاص اتعميت بقيت بدعك في بزاز (كارين) وهي متجاوبة معايا جدآ وعما ابوس في رقبتها وجي واحد من أخوات (سالي) شدني انا و (كارين) من ايديناوطلع بينا السلم ودخلنا اوضة في الدور الثاني وسابنا ونزل الحفلة وهي ماصدقت قعدت تبوس في شفايفي وتلحس في رقبتي وطلعت زبي من البنطلون وقعدت تبوس في الطربوش بتاعوا ودخلتوا جوة بقها وقعدت تمص جامد وانا كان بقالي سنتين منكتش وعمال اطلع اهات من كتر الشهوة ومسكتها من خصرها رفعتها بسرعة ورميتها على السرير وقلعتها هدومها ملط ودخلنا في وضع 69حامي وانا لساني جوة طيزها وصباعي جوة كسها وهي وهي واخدة زبي كلوا جوة بقها وعمال تدخلوا لحد اخر ظورها لدرجة الأختناق وتخرجوا تاني بصوت زفلطة عالي واسناء ما احنا مندمجين مع بعض الباب اتفتح ودخلت المفاجأة.
ايوة هي (جيسي) عنيا قالتها وقلبي صدقها بس عقلي بيقولي اني سكران عادي مستحيل تكون هيا (جيسي) فضلت واقفة لمدة دقيقة واحدة تقريبا بتبص عليا بنظرة غضب و (كارين) كانت مدية طيزها للباب فما كنتش شايفة حاجة بس حاسه اني وقفت لعب في كسها رفعت رأسها تشوف في ايه وانا كنت مستني اشوف ردة فعل الأثنين عشان أقطع الشك باليقين (كارين) شافتها فعلآ بنت على الأقل لانها صرخت فيها عشان تخرج برا بس.
(جيسي) كانت لابسه نفس اللبس اللي الكان عليها اخر مره وبصت على (كارين)(بعيون حمراء كالنار وبلهجة أمر وصوت كأنو شخصين بيتكلموا في وقت واحد)(ودي طريقتها في الكلام دائماً لمن تكون غضبانا فانا عشان ما اكتبش دا كلوا خاقول بغضبها الخاص ماشي).
(جيسي) بغضبها الخاص: انزلي من على حبيبي ياكلبة والبسي هدومك وانزلي تحت ولوا شفتيه تاني انتي مابتطيقي هوش ماشي.
(كارين) كانها اتنومت مغناطيسآ نزلت من السرير ونفزت كل الأطلب منها بالحرف الواحد.
وفضلنا انا و (و جيسي) بس انا حاولت اتحرك بس زي المره اللي فاتت مفيش فايدة بس المرادي قادر اتكلم.
انا (بصوت هادي ومن غير خوف ولا أي حاجة بارد أوي): انتي مين وايه اللي عملتيه لي (كارين) دا.
(جيسي) بدهشة مصطنعة: انا مين في حد ينسى حبيبتو برضوا.
(ملحوظة هي كانت نفس كل حاجة زي ما انا فاكرها من غير حتى تغيير العمر الطبيعي)
انا: انا ماعنديش حبايب.
(جيسي) بتتكلم وهي ماشية ناحيتي وبتقلع حتة من هدومها مع كريم خطوة والباب اتقفل وراها لوحدوا لحد ماوصلت عندي السرير ونطة فوقي وانا لسى محافظ على هدوء اعصابي وباصص لها ببرود خالص.
انا: لسى ماجاوبتيش على سؤالي انتي ايه بالضبط ساحرة مصاصة دماء.
(جيسي) ضحكت من قلبها وبصوت رقيق يخلي اتخن شنب يركع تحت رجليها بس انا معنديش شنب ها ها ها.
(جيسي): انا ايه انت شكلك بتتفرج على افلام رعب كتير يا حبيبي من ورايا.
سكتت لمدّة طويله وهي مركزه مع عنيا جامد أوي وخدت بوسة منها شفتي الفوق وايدها بتلعب في زبي وطلعت بيها على عضلات بطني وغرزت اضافرها فيها جامد لدرجة صوابعها دخلت جوة وهي لسه بتبوس فيا جامد لدرجة اني حسيت اني روحي حتطلع من الألم وإن شفتي حتتقطع وخرجت اصابعها ونزلت من عليا وجروح بطني اللعملتها اختفت بسرعة وفي ثواني كانت لابسة كل هدومها تاني ومشيت وهي بتقولي بصوت واطي وبشرمطة بس انا حاسس اني سامع صوتها جوة دماغي: أوعى تروح معاهم holey wood تمام مش حيرجعوا من هناك وأنا مش عاوزه اخسرك ياروحي.
انا: مين دول الرايحين فين انا مش فاهم حاجه.
بس هي أختفت كأنها ما ظهرتش خالص.
عديت باقي الليل بفكر في كلامها لحد ما نمت ولقيت (سالي) بتصحيني.
(سالي): صبحية مباركه يا مان وشكرآ على الهديتين بس ما كانش لازم تتعب نفسك وتجيبلي خاتم دهب ومعاه تليفون وساعة كمان انا اندهشت جداً اصل انا ما جبتش غير ساعة وما كنتش نفس الساعة اللي هي لابساها كمان لا ساعة عادية واللي هي لابساها كانت غالية فشخ وزكية كمان وسيبتها ومشيت بحاول افتكر طول السكه للبيت في الكلام اللي قالتلي (جيسي) عليه مش فاكر منوا حاجة خالص وقابلت (كارين) في الأتوبيس بس هي ماسلمتش عليا وفضلت بصالي بنظرة إشمئزاز هي وصحباتها انا ما ركزتش معاهم ونزلت البيت لقيت ماما بتقولي احنا ناويين نروح نعزم (سالي) على رحلة الى holey wood................. يتبع
قراءة ممتعة للجميع و شكرآ على دعمكم. استنوني في الجزء الجاي وشكرآ.
لا من جديد بكل العنتيل الجامدين والضيوف الأكارم مساء الخير صباح الخير حسب التوقيت وقفنا الجزء الفات لمن قابلت (جيسي) بعد سنتين وقالتلي أوعى تروح معاهم holey wood. وروحت البيت لقيت ماما بتقولي احنا ناويين نروح holey wood رحلة وعازمين (سالي) معانا.
الجزء الثالث بعنوان (ميلاد الشيطان)
(الشخصيات الجديدة)
هايدي: الأكس بتاعتي سيبتها عشان مابقتش بنجزب لي اي بنت بعد اللي حصل بس هي كانت مزة المدرسة بيضاء زي الثلج عينيها زرقاء شفايفها زي الفراولة طيزها كبيرة ومدملكة كدا تشوفها تبقى عايز تضربها عليها من كتر ما هي مدورة وطرية بزازها متوسطة بس على طول شامخة زي الصواريخ اللي بتدور على العدوا وقصيرة عشان انا بحب القصيرين ها ها)
(نبداء بقى قصتنا)
أنا دخلت البيت وروحت اخد شاور لقيت ماما جوة قالتلي: تعالى ليف ضهري وفعلآ دخلت وقلعت هدومي (ملحوظة ماما فري خالص ودائمآ بنستحما مع بعض عادي) وأبتديت اليف ضهرها وأباطها وهي بتتكلم معايا: احنا ناويين نروح رحلة الى holey wood وعازمين معانا(سالي) هدية عيد ميلادها وقلها تعزم معاها شخصين كمان ماشي ياروحي. ولفتلي وأنا ادتها ضهري وبدأت تليفلي ضهري وخلصت وخرجت وسابتني وانا كنت نسيت خالص كلام (جيسي) وبفكر البس ايه واقنع ماما ازاي إني اعزم طارق معانا وقررت إني اخلي (سالي) هي اللي تقولها مهو خلاص بقى البوي فريند بتاعها تلبس بقا وخرجت فطرت وكلمت (سالي) بس هي طلعت متفقا مع ماما على انها تعزم معاها (هايدي) عشان انا مبرفضش ل(سالي) طلب قولتلها خلاص مادام (هايدي) جاية يبقا طارق كمان يجي واتفقنا على كدة وماما ب
لقت نفسها قدام الأمر الواقع وقبلت انوا يجي بشرط انوا يحترم نفسوا ويجي في المعاد المحدد وروحت الكافيه لعبت بوبجي شوية مع طارق واتفقت معاه يلبس كويس ورجعت البيت بدري عشان العب مع (ياسمين) واحكيلها حدوتة قبل النوم وبعد كدا فتحت اللابتوب زاكرت عليه شويه حلوين ونمت والصباح روحت لعند اخويا يوسف بالعربية بتاعت بابا في بيت (كاندي) صحيتهم وجبتهم معايا وكنت لابس رين كوت ازرق ومعاه تيشرت ابيض وبنطلون ازرق وجزمة (أديدس) سوداء وجات (سالي) وباقي الشلة بس (هايدي) أعتزرت بحجه المذاكرة وكلو عدا تمام ووصلنا holey wood عادي من غير مشاكل واتصورنا مع (توم كروز) و(أنجلينا جولي) كمان وممثلين وممثلات كتير ورجعنا على اتوبيس بتاع السوياح كانت الساعه داخله على 12:00م بس احنا ما كنش ينفع نبات عشان المدرسه بكره كان يوم جميل جداً وطول الرحلة (ياسمين) ما سبتش ايدي لحظة واحده واحنا في الأتوبيس (ياسمين) كانت نايمه على رجلي وانا بلعب في شعرها بحبها حب البنت دي و(سالي) وطارق كانوا بيلعبوا في بعض بس على الهادي واحنا كنا كلنا ماعدا ماما وبابا قاعدين قدام الباقي كلوا وراء في أخر الأتوبيس و (كاندي) و(جو) مقطعين بعض بوس كالعادة بس (كاندي) كانت بتحرك ايدها على زبي من تحت دماغ (ياسمين) وانا ماحبتش اعمل لها مشاكل مع (جو) فعملت نفسي مش واخد بالي بس هي إتمادت وفتحت لي السوستة بتاعت البنطلون وانا كنت حتكلم معاها تلم نفسها مش عشان خاطر (جو) أنا أصلا ما بتطيقهوش بس عشان هي ممكن تصحي حبيبتي(ياسمين) أنا ممكن أستحمل أي حاجة ماعدا حاجه تمس (ياسمين) أنا كنت حقوله بس فجئى عربية نص نقل خبطت الأتوبيس بتاعنا اقلبتوا وفي ناس نزلت من العربيه اللي خبطتنا وضربوا نار على الأتوبيس وماما طلعت مسدسها وخرجت برا الأتوبيس وهي بتصرخ فينا: ياولاد خليكو جوة.
بس انا وبابا خرجنا وراها وانا سيبت (ياسمين) أمانة عند طارق اللي كان لسى في وعيو والباقي كلوا فقد الوعي ماما ضربت واحد منهم في رجلو بالنار بس كان بيضحك عادي فشخ ما اتهزش وماشي ناحيتها وهي بتضرب فيه وهو بيضحك لحد ما. مسكها من رقبتها وبابا ضربوا بوكس على وشوا وبرضو مفيش فايده وهو ضرب بابا بوكس رماه على الأرض بضربة واحده وبابا حاول يقوم خد رصاصتين في ضهروا وراجل تاني ضربن بعصاية على وشي اتكسرت وانا وقعت برضوا والراجل اللي كان ماسك ماما حاول يبوسها من بوقها بس هية عضتوا وقطعت شفتوا ورمتهالوا على وشوا وضربتوا على زبوا بركبتينها الأثنين سابها ومسك زبوا وهوا بيشتم بلغة غريبة وراجل ثالث ضربها رصاصة على دماغها وقعت ميته وبابا شافها قام وعنيه كلها غضب وضرب واحد منهم بوكس بكل قوة على بقوا والراجل رجع خطوة لورة وضرب بابا بوكس في قلبه بابا جاب ددمم من بقوا ووقع على الأرض تاني بس المرادي انا عرفت ان بابا مش حيقوم تاني وانا قمت بكل غضب الدنيا في عنيا وخدت قزاز مكسورة وغزيت بيها الراجل اللى ضرب بابا بوكس في عينه خزقتهالو والراجل اللي ضربني بالعصاية ضربني رصاصة في بطني انا وقعت وهوا داس عليا مكان الرصاصة وانا بصرخ من الألم والغضب بس مش قادر اعمل حاجه والراجل اللي ضرب ماما بالنار قلهم يلا بينا بس الراجل اللي انا ضربتوا في عينو قال: لسى ماشفتش حاجة ليسى انا تحبسني الشرموطة دي انا حا أغتصبها دلوقتي عشان تتعلم الأدب بنت الزواني دي. واحد تاني: دا ماتت يا مان.
الأولاني: بس لسى دافية. وقطع التيشرت بتاع ماما والجيبة بتاعتها و أغتصبها قدام عنيا أنا حاولت اقوم بس واحد فيهم غزني مطوة في رقبتي ورما قنبلة في الأتوبيس وروحوا ركبوا العربيه بتاعتهم وراحوا وانا بنزف بس بزحف على الأتوبيس وطارق نط من الأتوبيس وهوا شايل ياسمين على كتفوا وشدني بعيد عن الأتوبيس ورجع عشان يحاول يهرج اي خد تاني بس الأتوبيس إنفجر ورمانا ورا وانا بحاول اقاوم فقدان الوعي وشايف بابا والنار بتاكل في جتوا ولقيت (جيسي) ماشيا عليا بكل هدوء وهمست في ودني: ما تقولش ماحزرتكش وانا فقدت الوعي على طول.
وفتحت عنيا لقيت نفسي في المستشفى وفي شاش على رقبتي وبطني ولقيت ضابط شرطه دخل عليا قالي: قالي البقية في حياتك عيلتك كلها ماتت في الحادثة ماعدا اختك الصغيره.
انا سمعت كده قلبي كان حيوقف و الضابط كان بيتكلم معايا بس انا مش سامع حاجه خالص شايفو بيتكلم بس مش مستوعب حاجة كأنو بيتكلم لغة غير لغتي وصور اهلي كلهم قدام عيني وبدمع من سكات الضابط شاف كدة اعتذر وخرج وطول اليوم شايف عملاء FBI بيحاولوا يدخلوا عليا بس الدكاترة بيمنعوهم وعلقولي محاليل عشان الجرح اللي في رقبتي ما نعني أكل واصلآ انا مكنتش حاكل حاجة وكانت الدنيا بتضلم انا عرفت كدا من الأنوار بس (ملحوظة انا لمن فتحت عنيا كانت الساعة 7:30ص) وغمضت عنيا وفتحتها على امل يكون كل ده كابوس وانزاح بس لما فتحت عنيا لقيت (جيسي) قاعده قدامي انا كنت عاوز اقوم اقتلها بس كالعادة جسمي مش بيتحرك وهي قعدت على زبي وانا اتوجعت جامد وهي لحست دموعي بعنيها وعملت حركة بايدها زبي وقف بس انا مش حاسس باي ابن متناكة شهوة بس هي ماهماش خرجت زبي وفتحت السستة بتاعة بنطولنها ونامت عليا وهي بتحك كسها على زبي وبتتكلم بكل شهوة وشرمطة.
(جيسي): خضتني عليك يا لولو انا كنت فاكره اني مش حاشوفك تاني انتا زعلت عليهم دي عادت البشر دائما بزعلوا على حاجات تافهة ها ها ها تعيش وتفتكر ياحبيبي.
انا( بصوت واطي وملوا الم وغضب): امشي اطلعي بره واوعى تيجي جنبي تاني حاقتل امك لو شفتك تاني فاهمه.
(جيسي) بدلع: كدة ماشي وانا اللي انقزتك انتا والعيلة والواد الأهبل فاكر انا برضو اللي حزرتك من اللي حصل ده بس انت اللي ركبت دماغك اشرب بقا ياعمري ها ها ها وعلى فكرة لو عاوز تنتقم قولي وانا رقبتي سدادة باي.
واختفت وانا قفلت السوستة بتاعة البتطلون ونمت شوية بس شوفت كابوس صحيت ولقيت المفاجئة................................................ يتبع.
اولآ احب اشكر كل اللي دعمنا في الكومنتات واللي مروا منك غير مايكتبوا حاجة كمان شكرآ جزيلا وبعتزر ان الجزء دا كان مفيهوش جنس بس هو مهم في القصة ومستني تعليقاتكم واقتراحاتكم باي
اهلا من جديد بكل العنتيل الجامدين والضيوف الأكارم مساء الخير صباح الخير حسب التوقيت.
وقفنا الجزء اللي فات لمن حصلت لي لوسيلفر حادثة وعيلته كلها ماتت ما عدا (ياسمين) عشان طارق انقزها تعالو نكمل بقا.
(الجزء الرابع بعنوان: عقد إبليس)
(الشخصيات الجديدة)
التيجرا روسيف: الرئيسة بتاعت ماما في الشغل سفاحة على حد قول ماما هي طول فترة خدمتها قبضت على عشرين مجرم بس وقتلت 497 مجرم سنها 45سنه بس تشوفها تقول بنت في العشيرنات بلاك ومان بزازها كبيره بس مدلدلة شوية بس مش حتلاحظها الى وانتا معاها في السرير طيزها صغيرة بالنسبة لي سنها بس مشدودة.
انا كنت في مكان الحادثه والراجل بيبوس في أمي وبقها جايب ددمم وفي راجل تاني بيلعب في بزازها وهي بصالي وبتبكي وبتقول (ليه ليه ليه ليه ما دفعتش عني ليه سبتني يتعمل فيا كده ليه.
و(سالي) بتزحف من الأتوبيس ورجليها مقطوعة وبتقولي (ليه عشت وسيبتنا احنا نموت ليه ليه)
انا: انا كان لازم اعيش عشان انتقم ليكي.
طارق حاطط (ياسمين) على رجليه: تنتقم ليها من مين ما انتا السبب انتا اللي قتلتها يا لوسيلفر لمن اديتني اختك الحقيره دي وانتا عارف اني مستحيل اخونك بسببك انت (سالي) ماتت انتا السبب انتا خنتني و عشان كده حخونك برضو. ومسك سكينه وحطها على رقبت (ياسمين) وهي عنيها جايبة ددمم اسود وبتبصلي.
انا صحيت وانا بصرخ: يااااااسمين. ولقيت مخدة في وشي وحد بيحاول يخنقني بيها وانا نفسي اتكتم وبفرفر ومديت ايدي بصعوبة وخدت حاجة زي حقنة كدا انا مش شايف حاجه ووشي جوة المخده بس ضربتوا بيها وسمعت صوت الحقنه وهي بتتكسر بس هوا ما اتئثرش خالص ولسى ضاغط عليه بالمخدة وأنا كنت خلاص فقدت الأوكسجين وعنيا بقت حمراء خالص ومش شايف حاجه غير الدم وبموت وسامع صوت (سالي) في ودني: اخيرا حتحصلنا في جهنم مستنينك يا لوسيلفر.
بس فجئى سمعت صوت حد فتح الباب وجاري عليه وضرب ايد الحد اللي خانقني بحاجة تقيلة والحد اللي خانقني ساب المخده فا انا بعدتها عن وشي وخدت نفسي شوية ولقيت طارق هو اللي كان ماسك طفاية حريق صغيرة في ايده وضرب بيها الممرضة اللي شكلها هي اللي كانت بتحاول تقتلني وضربها تاني على وشها وثالث ورابع بس هي ما اتئسرتش نزفت ددمم جامد من مناخيرها بس دا يعتبر ولا حاجه خالص عشان هي المفروض تكون ميتا دلوقتي هي ضحكت عادي فشخ وضربت طفاية الحريق بوكس فجرتها من الضغط وقوة البوكس بس ماطلعتش نار لا طلعت غاز ابيض وعبا الأوضة كلها اتملت غاز ابيض وطارق ايدوا اتعورت جامد انا عرفت ده من الصوت بس عشان الغاز ولقيت طارق اتخبط ضهروا على الحيطة جنبي بس هو كان بيضحك ضحكه هيستسرية وبص لي: عجبتك النومة في السويت ياصحبي ولا ايه.
انا سمعت الجملة دي ولقيت كل الألم والشعور بالذنب اتلاشى و نطيت من السرير وخدت الحديدة بتاعت المحاليل دي في ايدي وقلتلوا: وحشتني يا صحبي. و هجمنا احنا الاتنين واحنا بنضحك وانا خبطها بالي في ايدي على دماغها وهي مسكتها و طارق نطحها على بطنها ووقع معاها بس هي رفعتوا من رقبتوا بأيد واحدة وانا خدت الطربيزة بتاعت الأدوية حدفتها بيها على دراعها سابت طارق وجت تجري عليا بس هو شنكلها وقعت على وشها وانا خدت كرسي بتاع معاقين ضربتها بيه علي ضهرها بس هية قامت تاني بس المرادي بصعوبة وضربت طارق بوكس على رقبتو جاب ددمم من بقوا ومناخيروا بس هو كان بيضحك ضحكه هيستسرية ومسك ايدها بايدينو الأتنين وبص لي وصرخ فيا: اقتلها.
وانا خدت الحديدة من الأرض وخدتها وضربتها بيها على رقبتها بكل قوتي لدرجة انها اتلوت على رقبتها بس هي سحبت طارق بايدها اللي هوا ماسكها منها و حدفتني بيه اكنو كرة بولينق و جات ماشية ناحيتنا زي الزومبي و احنا بنحاول نقف بس كنا فرهدنا خالص و هي خدت الحديدة الأنا ضربتها بيها وسعدلتها ورفعتها لفوق عشان تضربنا بيها واحنا باصين عليها وبنبتسم زي ابتسامت اسد لي الفريسة بتاعتوا و هي خدت رصاصة في ضهرها خرجت من صدرها ولفت ورا عشان تشوف مين وهي بتضحك خدت رصاصة تانيه في دماغها وقعت على وشها ميته وكان التيجرا روسيف هي اللي ضربتها بالنار من ورا الأزاز بتاع العنايه المركزة.
انا (بسخرية ونفس مقطوع): اخيرآ قررتي تدخلي.
التيجرا دخلت الاوضه و وراها بنتين لابسين لبس ال FBI وصورو الأوضة كلها والجثة وخادوا الحديدة لفوها بكيس بتاع الأدلة دا و التيجرا بصت علينا ونادت على الدكتور خدنا على غرفة تانيه و طارق رجعوا غرفتوا بالنقالة وعملي حركة النصر بي اصابعوا وهو بيضحك بصعوبة.
و التيجرا قالت لينا: ماحدش منكم يروح من غير ما انا اقول يروح عشان المحضر تمام.
انا في اوضتي الجديده بعد ما كل الدكاترة خرجوا حاولت اقوم بس لقيت (جيسي) ظهرت تاني وكالعادة ركبت على زبي بس المرادي كانت جايه ملط وانا كنت قادر اتحرك بس انا ماحاولتش اعمل حاجة.
(جيسي وهي بتطلع وتنزل عشان زبي وبتتكلم بشهوة): انا آه قلت اه اجي آه اطمن آه عليك آه يا آه لو لو آه آه بس آه لقيت آه ست آه وحشه آه بتقتل آه وانا اهو مابحبش العنف آه آه آه آه آه (جابت بسرعه فشخ ونامت في حضني) عشان خاطرك انتا بس جيت يا قلبي.
انا (بجدية): انتي عرفتي منين ان عيلتي حتموت.(انا افتكرت كل حاجه لما كنت بتخنق) وانتي ايه اساسآ.
(جيسي) بدلع اكنها بتقول في نكتة بايخة: انا سمعت من الشيطان بتاعهم انهم ناويين يخلصوا عليها عشان هي حبستهم وانا مين دي تعتبر إهانة لي حبنا عشان انتا المفروض اكتر حد يعرف انا مين انا الشيطانة بتاعتك يا لولو.
انا صعقت من الخبر وحاسس اني مش مستوعب حاجة بس عملت نفسي عادي فشخ وبكل برود.
انا: مش فاهم. وفضلت تحكيلي عن life destroyers وازاي هم اقوياء وانو اني من غير مساعدتها مش حا اقدر اعمل حاجه.
انا: يعني انتي بتقولي انك شيطانة يبقا كان لازم تحمي عيلتي ولا ايه مش انتي بتقولي انك بتحبيني ولا دا بكش وبس.
هي رفعت ايدها اليمين على وشي وكانت كلها محروقة.
(جيسي): دا الثمن اللي انا دفعتوا عشان انقز صحبتك (سالي) من الحريق.
انا فرحت اوي لما سمعت ان(سالي) لسى عايشة بس عملت نفسي عادي فشخ وبكل برود انا: يعني النار حرقت شيطانة.
(جيسي): طق طق طق عيب عليك يا حبيبي انا برضو تحرقني نار لا دا احنا الشياطين ال1000 اللي عبرنا سوى وقعنا عقد مع بعض إن ما حدش فينا يتدخل في العاب التاني وانا خالفت العقد دا لما انقزتها و كمان لما بلغت البوليس عشان يجي يا خدكم على المستشفى.
انا: انتي قلتيلي انك حا تساعديني انتقم ازاي بقا وانتي ما تقدريش تدخلي فيهم.
(جيسي): ببساطة انا مش حا اتدخل انتا اللي حتعمل كل حاجه وانتا اللي حتنتقم انا بس حعلمك ازاي و امتى.
انا: قصدك اني ابقى زيهم.
(جيسي): تبقى زيهم انتا اصلآ واحد منهم يا لولو.
انا: بس انا ما وقعتش اي حاجة.
(جيسي) ضحكت بشرمطة: بيبي ها ها ها ها انتا نسيت بسرعه دي «ووبتمنى نفضل مع بعض طول العمر ****»(قالتها بنفس صوتي وبسخرية) انتا بالجملة دي بدأت طقوس العقد بس لسى ما كملش.
انا: يعني اعمل ايه عشان اكمل العقد.
(جيسي): مش حتقدر دلوقتي (أنا حاولت اقاطعها تاني بس هي حطت صباعها على بقي) مش حتقدر عشان أنت لسى عيل صغير بس ده اللي انا بحبو فيك انك قاسي بس حنين في نفس الوقت شيطان ساعات و ملاك ساعات بص يعني روحي انت عشان تكمل العقد لازم حاجتين الأول إنك تتفاوض معايا على شروط العقد والثاني (وسكتت كانها بتفكر) إنك تقتل (ياسمين).
انا سمعت كده وكنت حفقد السيطرة على اعصابي وكان باين عليه اني حقتلها بجد المرادي.
(جيسي): شفت قولتلك مش حتقدر دلوقتي بس مش لازم العقد يكمل عشان تقدر تقتلهم انتا ممكن تخلص عليهم بعقد ناقص مرحلة واحدة دول مجرد life destroyers من الفئة الأولى.
انا كنت هديت شويه: يعني ايه من الفئة الأولى بالضبط.
(جيسي قعدت تلعب في زبي وبتتكلم): بص ياعم الزنان انتا هم مقسمين لي ثلاثة فئات الفئة الأولى عندهم قوة جسدية بس والفئة التانيه دي صعبه حتى بمساعدتي عشان هما عندهم سحر ولعنات كدة خطيرة عليك من غير ما تكمل العقد.
انا: والفئة الثالثة.
(جيسي): دي اسمها الفئة المستحيلة عشان هية مش موجودة من زمن الفراعنه انقرضو البشر اللي ممكن يوصلو ليها وهي إن الواحد منهم يندمج مع الشيطان بتاعو ويبقوا واحد.
انا بلعت ريقي: ونتفاوض على ايه مش فاهم.
(جيسي) يعني نتفاوض على شروط هبله كدة زي مثلا انك ما تحبش حد غيري أو اني معملش حاجة انتا مش عايز اني اعملها بس انا عارفه انك مش محتاج لي دة حبنا وحدو كفاية مش كدة.
انا: لا اللي اوله شرط اخروا نور.
(جيسي) عملت زعلانه: ماشي بس مش دلوقتي البس هدومك عشان الست الوحشه جاية دلوقتي وكمان لازم انتا ترتاح عشان عندك تدريب قاسي جدآ. باي................................ يتبع
انا بشكركم على كل التفاعل وقراءة ممتعه للجميع ومستني تفاعلكم واقتراحاتكم سواء في الخاص أو في العام وتصبحوا على الف خير وصحة وسعادة دائمة
هلا من جديد بكل العنتيل الجامدين والضيوف الأكارم مساء الخير صباح الخير حسب التوقيت.
انا في الأول قلت إن دي قصه عن life destroyers وانا اخترت الأسم دا واقصدوا حرفيآ تمام نكمل بقا قصتنا.
(الجزء الخامس بعنوان: استعداد للحرب)
وقفنا الجزء اللي فات لمن (جيسي) قالتلي على العقد وإن لازم اقتل (ياسمين) عشان العقد يكمل وسابتني وراحت ولقيت (التيجرا) داخله عليا الأوضة وأنا كنت ظبط نفسي وهدومي اللي بهدلتهم (جيسي) وهي قعدت على كرسي قصادي وماسكة سجارة (مع إن ممنوع السجاير في غرفة المستشفى) وحاطة رجل على رجل.
(التيجرا) بطريقة التحقيق دي: انا مش محتاجه اقولك او مش حابه اسئلك عن الحادثه دي لأن خلاص كتبت افادتك وانت رسميآ متعرفش اي حاجة.
انا باصص في عينها بكل جدية ومركز معاها بشدة وقاعد نص قعده على السرير.
(التيجرا) خدت نفس طويل من السجارة وطفتها: أنا عندي سؤال واحد بس مين اللي قتل صحبتي بالطريقة المقرفه دي.
أنا (بعين حمرة زي الدم وبغضب): انا تفتكري لو عارف حيكون لسى عايش دلوقتي.
(التيجرا) بصتلي بنظرة ذات مغزى: انت مش فاكر اي حاجة زي مثلا وش حد منهم كلام قالوه او كلام قالتوا (سارة) أو أي حاجة ممكن تساعدني انا مش حكتبها في التقرير انا مش محتاجه تقرير عشان اخد تار صحبتي.
انا قولتلها كل اللي اعرفوا بس طبعآ مجبتش سيرة (جيسي) ولا العقد والكلام دا وقولتلها إني مش فاكر وجوهم عشان انا مش عايز حد ياخدلي تاري أنا حاخده بأيدي.
وروحت وبعد اسبوع كتبولي على خروج أنا وطارق وياسمين بس (سالي) طلعت عندها حروق من الدرجه الثالثة وإتنقلت على مستشفى خاص كبير في new york وانا وياسمين خادنا خالي في ميامي نعيش معاه عشان هو عايش لوحدوا هناك وانا انتقلت لي مدرسة ميامي واكملة العقد مع (جيسي) (ملحوظة هو العقد دا طويل فانا مش عايز ازحم بيه الجزء بس حا اكتب كل بند لما تيجي مناسبة ليه تمام) ونزلت شغل بعد المدرسة في مطعم بتاع خالي طباخ مش متر ها (مع كل إحترامي للجرسونات) وكنت كل يوم بروح الجيم بعد الشغل وطول الليل بذاكر في الطب والبرمجة لدرجة ان مستوايا الدراسي نزل بصورة لافتة وخالي كان فاكر اني ده بسبب الحادثة وكان عاوز يبعتني دكتور نفسي بس انا رافض الفكرة.
(في الأتوبيس بتاع المدرسة)
انا قاعد في حالي وحلقت شعري الكان كيرلي وبقى شكله محترم شوية ولقيت بنت باعتالي على الواتس: اهلا يا مان لازم نتقابل حالا في العنوان دا وحاطة صورة لي (جيسي) مع الرساله. انا بعتلها okay عشان العنوان كان قريب من بيتنا ونزلت قبل بيتنا وروحت العنوان اللي كان عبارة عن بيت (ڤيلة) كبير وحوليه جنينة فخمة ولقيت البواب فتحلي بكل إحترام كانوا كان مستنيتي و الخادمة دخلتني غرفة الأجتماعات ولقيت المفاجأة.
لقيت (جيسي) قاعده قدام طربيزة كبيرة زي طاولة الوزراء وعلى يمينها بنت لابسة قناع شبه الشياطين وعلى شمالها شاب (عينوا واحدة لابس عليها رقعة جلد والتانية خضراء ولابس كوت اسود وبنطلون زي بتاع الجيش بس اسود بي احمر ولون وشوا ابيض وفي تاتوه على وشو شكل عنكبوت 🕷) وبنت تانية (شكلها في 19سنة كدا ولابسة نضارة وباقي لبسها نفس لبس (سالي) المعتاد ولون وشها ابيض بس من غير تاتوه).
انا: منورين ياجماعة ايه مش تعرفيني بالجمعة الحلوة دي يا (جيسي)
(جيسي): دي (بتشاور على المقنعة) دي تبقا دراعك اليمين اللي قولتلك عليها (سيراس) الهكر اللي طلبتها ودا يبقى (مايكل) القناص اللي حيحمي ضهرك ودي الصغيره دي تبقى (كارين) السواق الخصوصي تبع المهمة وكلهم من الفئة الثانيه.
انا مطلبتش منها اي حاجة من الهي بتقول عليهم دول بس حسب العقد (البند الرابع هي اشترطت انها تضيف اربع أشخاص من الفئة الثانيه عشان تبقى مطمنة وانا في المقابل اقدر انيك اي بنت انا عاوزها لس من غير مايكون في بيني وبينها مشاعر).
انا(ببرود): وفين الرابع .
(سيراس): واحنا مش كفاية ولا انتا أعمى.
(جيسي) اتدتها الم كسرت جزء من القناع بتاعها.
(جيسي): انتي ماسمعتنيش وانا بقول دراعو اليمين يعني تتكلمي معاه بإذن وإحترام وإلا.
انا: ملوش لزوم الكلام دا واوعي تاني مرة تمدي ايدك على واحد من رجالتي فاهمة يا (جيسي)
(مايكل) صفر صفارة إعجاب و (جيسي) غمزتلي بعينها.
(كارين): نبتدي بقا الشغل ياجماعة ولا في حد تاني ناوي يستظرف عشان انا عاوزة اروح الجامعه كمان شويه.
(جيسي) طلعت ملف كبير وحطته على الطاولة.
(سيراس): دا هو ملف كل حد انا اتوصلت ليه من life destroyers اللي ممكن يكونو ليهم صلة بالهدف.
انا: و الهدف نفسوا.
(مايكل): احنا مقدرناش نلاقي اي معلومة عنهم في اي حتة الدراك ويب والكافيهات واقسام البوليس وحتى في السجل المدني نفسه ما لهمش أثر.
(كارين): بس الفي الملف دول كلهم كانوا معاهم في اماكن مشبوهة زي بيوت الدعارة و أوكار المخدرات و..... .. الخ.
انا خدت الملف وكان بالفرنسي وكل النااس اللي فيه حثالة المجتمع بالحرف بس اللي شدني واحد فيهم كان مكتوب عليه العقرب ودا تاجر مخدرات انا بسمع عنوا كتيرر في النت وهوا يعتبر من اكبر تجار المخدرات في ميامي واخطرهم.
انا: حنبداء بي العقرب دا اكيد عندوا معلومات عنهم.
(سيراس) بصت لي (جيسي) بس هي ماقلتش كلمة ومركزة معايا جدآ.
(سيراس): انتا اتجننت دا (قريقوري ماجين) دا عندوا اكتر من خمس life destroyers من الدرجة الأولى وجيش من البشر و.
(جيسي): انا قولت ايه (ووجهت كلامها لية) بس من غير ما تعملوا حرب انتوا مش قدها.
انا ابتسمت بثقة: وهو كزالك.
يتبع.
انا بعتزر عشان الجزء دا صغير بس اوعدكم اني حنزل جزؤ واني بالليل باي.
هلا من جديد بكل العنتيل الجامدين والضيوف الأكارم مساء الخير صباح الخير حسب التوقيت.
اولآ انا بجدد إعتزاري بسبب إن الجزء الخامس كان قصير فشخ بس انا كان عندي مشكله في البيت واتحلت. نكمل بقا قصتنا.
الجزء السادس بعنوان (رهان الموت)
(الشخصيات الجديدة)
لار: devil بس احلا بميت مرة من (جيسي) سنها الظاهري 28 بيضاء كالحيب بزازها كالقزائف كبيرة ومشدودة من غير أي ستيان وحلمتها حمرة زي العنب اللي على التورتة وطيزها ضخمة ومتناسقة من الأخر مهلبية بالعسل ودائمآ تحسها مستعدة للجنس مع أي حاجة فيها الروح.
(ألعقرب): اسم على مسما ابشع حد ممكن يقابلك في الدنيا كلها بدين كرشوا مدلدلة و أسنانه كلها صفره وعيونو كبيرة وشفايفه تحسها حتقع من طولها ومدلدلة برضو ودائمآ حاطط سجارة كبيرة من النوع الفخم في بقه وحاطط وشم عقرب في أيدو.
صومائيل: الدراع اليمين بتاع العقرب ضخم الجثة وعريض المنكبين ودماغوا اكبر حاجة فيه وعامل تاتوه عقرب في وشوا.
وقفنا الجزء اللي فات لمن كنا انا والعصابة الجديده بتاعتي قررنا نروح لي (العقرب) و (جيسي) حزرتني من اني ابداء حرب معاه.
اتفقنا كله يروح فين وامتى وكلهم راحوا عشان نتقابل هناك بليل على المعاد ما عدا (سيراس) اللي عشان هكر فا حتبقى في الڤيلا وعلى تواصل معانا وفضلنا انا وهي و(جيسي).
(جيسي) طلعت على الطاولة وماشية ناحيتي زي الكلبة وكانت لابسه قميص نوم مفتوح على بزازها وكلها طالعة برا القميص وبتتهز مع كل خطوة و انا كنت في آخر الطولة و (سيراس) قاعده ومركزة على (جيسي) وبتلعب في كسها ورافعة رجل على الطاولة وكانت لابسه قميص عادي بكم طويل من غير بنطلون ولا اندر وفاتحة كسها الأحمر اللي بيشر عسل وانا باصص لكل واحده بعين باردة (بس من جوة بغلي من الشهوة وعاوز اقوم اغتصبهم هما الاتنين) و(جيسي) وصلت لحد عندي وقعدت عليا وانا ببوس في شفايفها وباصص على (سيراس) اللي بالرغم من كل اللي بتعمله ده لسى حاطة القناع بتاعها.
(جيسي): انتا باصص فين يا شقي دي للعرض فقط عشان هي "ليس" يا روحي وهايجة على أنا فامتحلمش وانتا صاحي ها ها ها (بشرمطة).
انا مسكت بزاز وحدة في بقي وفضلت اعض فيها لحد ما بقت حمراء خالص وبدعك في طيزها بايديا الاتنين وهي (آه آه آه اح اح اف اف اف اح اح اح آه آه احححح وجابت بسرعه فشخ) بس انا ما عتقتهاش ورميتها على الطاولة وقلعتها البنطلون ونزلت الحس في كسها و(سيراس) قلعت القناع بتاعها بس كانت لابسه وحد تاني اسود من جوة القناع الأولاني بس ده فيه فتحة عل بقها وشكله كيسي كدا ونزلت على بزاز جيسي تمص فيهم وجيسي كانت حتموت من اللزة والمتعة وانا دخلت زبري في كيز سالي وسيراس نزلت على كس سالي تلحس فيه وجيسي خدت كس سيراس في بقها وسينفونية من الأهات والاحات لحد ما كل واحدة فيهم جابت عسلها في بق التانيه ونزلت (جيسي) تحت بضاني مستنية لبني اللي نزل ساخن على وشها وروحت انا اخد شاور و(جيسي) راحت ورايا وادتها واحد تاني في كسها وروحت البيت و نمت شوية عشان السهرة باليل وصحيت الساعة عشرة باليل ولقيا (ياسمين) لسى صاحية لعبت معاها شوية بلي استيشن لحد ما الساعة جت12:00م وروحت على العنوان بتاع (العقرب العقرب اللي كان كلاب كبير فشخ وشكله غالي ومحدش بيدخلوا الى بحجز مسبق ولقيت في حجز بأسمي.
ودخلت الكللابب و وروحت ناحية البار لقيت (مايكل) قاعد هناك وماسك قزازة شنبانية و بيتكلم مع بنت ومندمج وحاطط ايدوا على كسها من فوق الهدوم وكنت رايح عليه لقيت (جيسي) شدتني من ايدي وراحت بيا على صالت الرقص وقعدنا نرقص مع بعض وب
لقيت بنت داخلة علينا وهمست لي «جيسي» في ودانها وراحت(جيسي) همست لي: يلا بينا يامان. وخدتني نن ايدي وراحت بيا على اوضة في آخر الكللابب و دخلنا ولقيت(العقرب) قاعد على كرسي كبير و(لارا) قاعده على حجروا وهمست لوا وهي بصالي جامد وكان حوايها رجالة كتيرر ماسكين سلاح و صومائيل جي مسك ايد (جيسي) وباسها وخدها لي(العقرب) وهي شاورتلي خليك مكانك وراحت سلمت على (العقرب) وهوا كمان باس ايدها وهي صربتوا بالألم وهو ضحك ضحكة مقززة وبص عليا.
(العقرب): مين دا ياهانم.
(لارا): دا الخدام الجديد بتاعك يا جي جي.
(جيسي): اتلمي يا لبوة انتي و الخنزير بتاعك ده أحسلك ده أميري وهو جاي يطلب من الخنزير بتاعك ده طلب صغنن اد كدة.
(العقرب) بصلي وتف على الأرض: انتا يلا انا شوفتك في حتة قبل كدة اه انتا ابن الشرموطة (سارة) مش كده ها ها ها وجاي ليه بتدور على زب يمتعك انتا كمان.
(جيسي) شاورتلي إهدا بس انا هجمت عليه بمل غضب ورجالت رفعو عليا السلاح بس انا بي ركلة واحدة على اقرب سلاح لية كسرته و اديت واحد تاني بوكس لويتوا بس ايدي جابت ددمم وا ديت واحد من رجالته بوكس على مناخيره رميتوا على الأرض ولقبت بوكس من صومائيل على بطني رجعني خطوة لي ورا وبقي جاب ددمم وانا اديتوا بوكس تاني على وشو بس هوا ما إتسرش خالص وطلعت مسدسي وكنت حضربوا بالنار بس لقيت رصاصة ضربت المسدس طيرتوا من ايدي قبل مضرب نار وبصيت لقيت (العقرب) ماسك بندقية زي بتاعت الصيد وكالع منها دخان من فتحت النار.
(لارا): اهدو يا جماعة مش كدا انتا يلا محدش علمك إن اللي بيطلب حاجة بيطلبها بأدب جي جي ما تحضرينا امال مكلماني ومخلياني مكنسلة مواعيد شغل عشان الفوضة دي.
(جيسي): انتي مش شايفه الخنزير بتاعك ده بيقول ايه برضو مايصحش يا لبوة انتي احنا في بيتك برضو مش عيب رجالتك يرفعوا السلاح على اميري وانا قاعدة.
(لارا) موجهة كلامها لية: انتا يا ابني اسمك ايه انا كنت حانفزلك طلبك من غير ما اسمعوا خدمة لي جي جي بس بعد ما اهنتني قدامها ومديت ايدك على رجالتي انا رفعت ايدي عن الموضوع ده شوف عقروبي بقى رأيو ايه (وبعتتلي بوسة)
(العقرب): انا مقدرش اكسف مجية (جيسكارلت) هانم بس انا مش حنفزلك حاجة بي بلاش عشان انت قليل الأدب.
انا: انا مستعد ادفعلك اللي انت عاوزوا بس تقولي الاقي الكلب دا فين (فعتلو صورة لي الراجل اللي اغتصب ماما كانت موجودة في الملف بتاعهم).
(العقرب) شاور لي واحد من رجالتو خد مني الصورة واداها لي (لارا).
(العقرب): بس نتراهن يا حلو انا حديك كل المعلومات اللي عندي عنهم بما فيها هم فين دلوقتي بس تروح لوحدك ولوا فشلت انك تقتله انا حاخد منك حد غالي عليك اتفقنا ياحلو.
انا: حد زي مين.
(لارا): اي حد وخلاص يعني ماتفرقش معانا ماشي ولا ايه.
(جيسي): لا ما اتفقناش يا لولو دا بيضحك عليك دا عقد مع life destroyers ولوا وافقت عليه مفيش حد مننا حيقدر يدخل اوعى توافق (وجزء من كتفها اتحرق عشان كدة تبقا خالفت العقد مع الشياطين تاني).
انا بعد سكوت طويل: وانا موافق بس في المقابل لو انا نجحت حا اخد لارا منك لي الأبد (حسب ما جيسي فهمتني ان دي هيك الطريقة الوحيدة اني يبقا عندي عقدين مع شيطانين في نفس الوقت اني اسرق عقد حد باستخدام عقد زي دا).
(العقرب): وانا موافق يا اهبل انت مش عارف هو مع مين دلوقتي دا مع الكونت وابقا قابلني لو قدرت تعمل معاه حاجة ها ها ها.
يتبع
حنزل الجزء السابع النهاردة برضوا ترقبوه ماشي بس بشرط دعمكم وتفاعلكم باي
اولآ اعتذر من كل قلبى لأني وعدتكم امس اني انزل الجزء السابع بس حصلت ظروف بس انا حعوض عن الﭢأخير باني انزل الجزء السابع بالنهار والثامن باليل وقراءة ممتعه للجميع.
الجزء السابع بعنوان (الحرب خدعة)
الشخصيات الجديدة
الكونت: اخطر رجل في القصة عشان هوا الوحيد اللي عندوا اكتر من شيطان وهو راجل جنتل في كل حاجه لبسوا طريقة كلامه زي الأنجليز بتوع زمان السن 60سنه وعلى الرغم من دا لس لسى جسمه رياضي ومليان عضلات وابيض اللون وطويل البنية.
ڤودوا: رجل اصلع جسمه مليان اوشام ونحيف جدا لدرجة إنك ممكن تشوف عظام ضهروا في بطنوا ودائمآ لابس بنطلون من غير أي حاجة فوق واعور وشفتوا التحتانية مقطوعة.
انا كنت نازل من عند (العقرب) وعفاريت الدنيا كلها بتطنط في وشي ولقيت (كارين) مستنيه في العربية الفراري بتاعت المهمات انا ركبت وهي مدتلي سجاره محشية.
انا: انا مابشربش الخرا دا.
(كارين) بصتلي بإستغراب وولعت السجارة وبتشرب فيها وشغلت مازيكا عالية ودورت العربية.
انا: هو احنا مش مستنين (مايكل) وجيسي ولا ايه النظام.
(كارين): لا (جيسي) بلغتني اخدك الڤيلا و (مايكل) خد بنت و ركب تاكس وروح من حوالي نص ساعة كدة.
انا شاورتلها تطلع وهي طلعت بيا لحد الڤيلا وشاورتلي انزل.
انا: هو انا ممكن اطلب منك تنزلي وتسيبيلي العربية اروح بيها مشوار.
(كارين): انتا الزعيم بس انا ما انصكش بدا لأن انتا تعتبر حد مفلس بالنسبة انك تركب فيراري والفكرة انك ما تلفتش نظر اللي حوليك ولا ايه بس لو عايز تروح مشوار من غيري يبقا اركب الموتسكل اللي في الجراش.
انا: ماشي.
وفعلا نزلت وهي طلعت بالعىبية وراحت وسابتني و طلبت نن البواب انو يجيبلي الموتسكل.
البواب: احت امرك يا بيه بس هو انتا مش حتستنى (جيسكارلت) هانم دي منبها علينا إن نطلب منك لمن تيجي انها عوزاك تستناها.
انا: قولها معلش بس انا عندي ظروف ومش حاقدر استناها.
واعتزر مني وراح جابلي المتسكل اللي كا احدث موديل الي هوا زي بتاع السباقات دا.
ونا خدتوا وروحت بيه سان فرانسيسكوا وكلمت (التيجرا روسيف) تجيلي في الكافيه الي جنب بيتنا القديم.
وروخت اقعدت في الكافيه اللي قلتلها عليه وطلبت عصير فواكه واخترت اخر طربيزة وقعدت مستنيها لمدة ساعة لخد ماجات وكانت لابسه لبس عادي مش بتاع FBI زي ما اتفقنا.
(التيجرا) بعد ماطلبت لي نفسها قهوة مثلجة ومسكة سجارة ولعتها و بتبصلي بنظرة غريبة.
(التيجرا): ايع جايبني على ملا وشي ليه ومسيبني شغلي خير حصلت حاجة في حد اتعرض لك في ميامي ولا ايه.
انا يهدوء خالص طلعت الفون بتاعي وناولتوا ليها وهي خدتوا وفتحت الفون واندهشت جامد (كان فيه كل حاجة عن الكونت ونشاطاتوا في تجارت الأعضاء والمخدات وبلاوي زرقة كتير وموقعه الحالي وكل معلومة خدتها من (العقرب) عنوا او جمعتها او كانت في الملف اللي ادتهولي جيسي)
(التيجرا) بالأسباني عشان محدش يفهم حاجة: انتا جيبت المعلومات دي منين وازاي وعاوز ايه مني ماكنت سلمتها لي البوليس وخلصت.
انا بالأسباني برضو: حيبتها منين دي مش شغلك وليه انتي بالزات عشان انا بثق فيكي وعاوز ايه بسيطة خالص انا عاوزك تقبضي عليه عشان هوا اللي مخبي الناس اللي انا وانتي عندنا تار عندهم بس في المقابل عاوزك تحطي اختي الصغيره في برنامج حماية الشهود هي وخالي كمان انا مش ضامن يحصلهم ايه.
(التيجرا): وانتا مش حتروح معاهم.
انا: لا شكرا انا عندي حاجات اهم لازم اعملها اتفقنا ولا ايه.
(التيجرا) بعد تفكير طويل: انا مافقة بس عشان اقدر اقبض عليهم محتاجة ادلة حقيقه مش صور على الموبايل.
انا ادتها رقم خزنة في البنك ومفتاحها وقولتلها إن الأدلة الحقيقة هناك وسيبتها ومشيت كلمت طارق الي خش القوات الخاصة من ساعت اللي حصل وطلبت منوا يعمل حسابوا اليومين الجاين دول اكتر من العادة وكلمت اخو (سالي) اللي كان السيناتور بتاع ولاية شيكاقوا عشان يزود الحراسة على (سالي) اللي كانت لسى في المستشفى في غيبوبة وهما كلهم بيثقوا فيا فعملوا اللي طلبتوا منهم بس طبعآ بعد أسئلة كتير بس انا اقنعتهم وبكدا مابقاش عندي حد غالي اخاق عليه وكمان حايت مشكلة إني اروح لوحدي فا انا حروح لوحدي بس بعد ما FBI يدخلوا.
وروحت الڤلا و كلمت (التيجرا) اطمن ان كلوا تمام وهي طمنتي انها لقت الحاجه وبعتت لي النائب العام وعيلتي دلوقتي في طريقهم لي المكان الجديد اللي حايعيشوا فيه وطبعآ طلعوا لهم اسماء جديدة واوراق جديدةومفيش حد يقدر يعرف ماكانهم حتى انا.
و لقيت جيسي داخله عليا الغرفه بتاعتي في الڤيلا وهي زعلانه.
(جيسي) بمياصة: كدا يا لولو تكسفني قدام الغرب هناك وكمان بتلعب من ورايا وتبلغ FBI عنهم انا زعلانه منك خالص.
انا نفضت لها وروحت خدت شاور وهي دخلت عليا وكانت ملط إبتدائت تليف لي ضهري بأيد والتلنية على زبي وهي بتبوس في رقبتي وانا لفيت لها ورفعتها من رقبتها وشعلقت رجليها على ضهري وضعرها لي الحيطة واقعدت ابوس في بزازها وخدت حلمة واحدة في بقي اعض فيها ودخلت زبي في كسها وعمال ادخل واخرج جاند اوي كاني بطلع كل غضبي بتاع الكللابب في كسها وهي بتخربش في ضهري وتصوت جامد (آه آه آه آه اح اح اح اح اح اح اوف اوف اوف اوف جامد اكتر اديني) ونزلتها بعد نص ساعة على الوضع دا وخليتها هدت وضع الكلبة على الأرض والمية نازلة عليها من الدش وانا دخلتوا في بقها وعمل انيكها في بقها جامد لدرجة كانت حا تتخنق وبعد كدا دخلتوا في طيزها وعمال ابدل بسرعة مابين كسها وطيزها لحد ما جابت اربع مرات وانا قعدت على القعدة بتاعت الحمام و هي جات قعدت على زبي و ابتدأت تطنطط عليه لحد ماجبتهم في كسها وهي فضلت قاعدة عليا لخد ما اهر نقطة نزلت جواها و خدت شاور وخرجت وسابتني جوة وانا بفكر في الخطوة اللي جايه.
وخرجت لقيت (مايكل) خارج من الأوضة بتاعتوا ومعاه مزة اللي كانت معاه في للكلب بس كانت انحف من ما انا فاكر.
انا استنيت لخد ما البنت نزلت و روحت لي (مايكل). انا: هوا انتا عملت لي البنت اللي كانت معاك حوة ايه بالضبط.
(مايكل) ببرود وكان ماسك قزازة ويسكي في ايدوا: حاكون عملتلها ايه يعني خدت شوية من الطاقه السلبية بتاعتها ونيكتها و دفعتلها وروحتها بيتهم بي عربية فيراري ايه وحش انا كده.
انا: ازاي قدرت تستغل بنت غلبانة وهي سكرانة انتا ما عندكش ضمير.
(مايكل) بسخرية: ضمير بص حاوليك ياريس تفتكر اللأبها دي كلها جات بي الضمير فوق احنا خدام شيطانة يا ريس اوعى تكون فاكر انهم بيختاروا حد كويس لا انا وانتا وكلنا هينا حثالة البشر. واقام مروح وهو بيغني وخرج الجنينة برا وسابني وانا بفكر في كلاموا كويس وسرحان ولقيت (جيسي) جات قعدت في حجري وانا مش حاسس بيها من كتر التفكير.
(جيسي): ايه بتفكر تتجوزني ولا ايه ها ها.
انا جسمي اقشعرّ من الفكرة لوحدها: هو انا اطول يا جميل بس انا كنت بفكر هوا ليه كل الناس بي تازي بعض عادي كدة.
(جيسي): انا عشت اكتر من ثلاث الاف سنه مع البشر وبقولهالك نصيحه ما تفكرش البشر دائما لما بيفكروا كتير بيعملوا مصيبة تازيهم هما قبل اي حاجة تانية. انا نزلتها من على حجري وقمت خارج من (الڤيلا).
(جيسي): رايح فين ياقلبي.
انا: رايح اعمل مصيبة يا حياتي.
ونزلت الجنينة لقليت (كارين) في العربية وركبت معاها.
(كارين): اوعى تكون عاوزني اخدك كافيه ولا اي حاجة زي دي انا مش السواقة بتاعت اهاليكم.
انا: لا يا حلوة رايحين عند الكونت.
(كارين) ابتسمت بصعوبة وطلعت بينا على هناك اللي كان ساكن في يخت في المياه الدولية في نص المحيط الأطلسي فا هية خادتني لحد الميناء الخاص بتاع شركة (سكاي) ودي شركة مملوكة لي (جيسي) واجهة ليها وبتستورد قطع غيار مراكب وبتصنعها كمان فا من الطبيعي يكون عندها ميناء خاص بيها وانا كانت دي اول مرة اروح على هناك بس(كارين) كانت بتيجي كتير وعندها مكتب هناك كمان وظهلنا الميناء الخاص ولقيت غواصة صغيرة هناك و (كارين) قالتلي انها مش حتقدر تيروح معايا ابعد من كدا بسبب العقد اللي انا وقعتوا معا (العقرب) وكمان هي عقدها مع (جيسي) بيحتم عليها انها ماتبعدش عن الڤيلا اكتر من خمس وعشرين كيلو وان الغواصة دي اتوماتيك يعني مش محتاجه حد يسوقها انتا بس تكتب الأحداثيات وهي تروح بيك وفعلآ كتبت الأحداثيات و طلعت على البحر ولبست لبس الغطس وكانت الغواصة من جوة مليانة اسلحة كتير من كل الأنواع وكانت قد العربية الجيب بالضبط ووصلت موقع اليخت وشفت الموقع بتاعو عن طريق الأقمار الصناعية اللي كانت صورها مباشرة على الشاشة قدامي بس ما كنتش FBI وصلت في الميعاد تقول ايه بوليس بقا بس انا ما كنش عندي خل تاني فا نزلت من الغواصة وركبت انبوب الأكسجين على رقبتي وروحت على اليخت من تحت المية ركبت فيه قنابل كتير من تحت وطلعت لقيت جيش كامل مستنيني.
( جايز اللي جاي دا محتاج منكم تركيز شوية عشان فيه مشاهد متركبة مع بعض وتغير سريع في الأحداث ماشي+50)
انا طلعت لقيت جيش كامل قصادي ورافعين عليا السلاح وفي قناص على السطح انا طبعآ كنت لابس قناع على وشي وركبت عادي فشخ ورميت مسدسي على الأرض وجي راجل عشان ياخد المسدس وابتدا يفتشني بس هوا عمل غلطة عمروا انوا وقف قدامي وهوا ضخم فا بقا مداري القناص عني وانا اديتوا ركلة زي بتاعة بروسلي على رقبتوا وشديتوا قدامي وضغط على الساعة اللي في ايدي و جزء من اليخت انفجر وعمل هزة في اليخت افقدت القناص القدرة على انوا يضربني بدقة وانا في الثانية دي كنت خدت الرشاش من واحد من رجابة الكونت وضربت القناص طلقة عبرت المنظار وعمبت ثقب في دماغوا وضربت رصاص على كل اللي حوليا لحد ماالسلاح فضي وماكنش في حد اقدامي على قيد الحياة.
(وفي مكان اخر على الطريق السريع)
عربية باعة FBI كبيرة وحوليها ثلاث عربيات تانيه زيها وفجاءة دخلت قدامهم عربية نص نقل وقفة قدامهم ومن ورا جات عشرة موتسكلات و عربيات اربعة سودة وضربوا نار عليهم ونزل حد من العربية النص نقل ومعاه بازوكا فجر العربية الكبيرة بتاعت FBI اللي قدام وكل العملاء اللي في العربيات الثلاثة التانية نزلوا منها واشتبكوا مع العدوا بس ملهم ماتوا.
(وفي مكان ثالث قدام مستشفى)
طارق كان نازل من عند (سالي) في المستشفى وفجاءة لقى حد ضربوا حقنة على كتفوا والدنيا لفت بيه والراجل اللي ضربوا بالحقنة دفعوا جوة عربية جيب كانت فاتحة باب عربيتها وقفلوا الباب عليه وطلعوا بالعربية.
(عودة الى لوسيلفر في اليخت)
انا كنت خلصت على الجيش اللي قدامي والسلاح فضي مع اخر راجل وقع ورميت السلاح ومديت ايدي اخد سلاح تاني لقيت سكينة اتغرزت في كف ايدي ببص كانت التانية حاتيجي في رقبتي بس انا مسكتها وابتدئت الدنيا تلف قدامي وكنت حا اقع بس انا سبت رجلي على الأرض ونطيت يمين اتفاديت سكينه كانت جايه على رجلي و خلعت السكينة اللي في ايدي ورميتها وانحنيت من سكينة ولقيت سكينة تانية اتغرزت في بطني وكل دا وما فيش حد قدامي انا غمضت عنيا وركزت على صوت السكاكين ومسكت سكيتة حدفتها شمالي ولقيت السكينة انكسرت قبل ما توصل الأرض و خلعت السكينة اللي في بطني ورميتها على يميني ضربت حاجة وسامع صوت قطرات ددمم نزلت على الأرض ولقيت رصاصة جااية على ناحية ايدي راوغتها واتدرحجت خدت مسدس من على الأرض وضربت نار وانا مغمض عنيا لقيت حد وقع على الأرض وفتحت عنيا لقيت بنت black girl واقعة على الأرض وفي ثلاث رصاصات على دماغها و دخلت جوة اليخت لقيت (الكونت) قاعد كوباية عصير وعادي فشخ وقدامه ثلاثين راجل مسلحين.
(عودة الى طارق في العربيه)
هوا كان مغمى عليه وفي راجلين لابسين اقنعة حوالينوا وفجاءة هوا فتح عنيه وضرب واحد منهم بالروسية على دماغوا ونط على السواق خنقوا من رقبتوا وبرجله ادى الراحل اللي على شمالوا ركلة غلى وشوا دماغوا اتخبطت على الباب بتاع العربيه والسواق فقد التحكم في العربية وعمل حادثة معا عربية نص ساعه قدامه والعربية اللي هما فيها اتكسرت من قدام وطارق خرج منها ودماغوا مليانة ددمم ولقى موتسكل راحل راكب عليه ضرب طارق رصاصة في رجلوا و جات عربية تانيه سودة ونزل منها دستة رجالة حاوطوه.
(عودة الى FBI)
نزل من العربية النص نقل (صومائيل) و راح على عربية منهم فتح بابها وسحب (ياسمين) من شعرها وهي بتعيط وبتصوت وركبها العربية النص نقل..................... يتبع
انا زي ماقلت قبل كدا سرعة نزول الأجزاء بتعتمد على دعمكم وحدوا واعتقد اني كدا لبيت طلبكم وطولت الأجزاء على قد ما اقدر باي
هلا من جديد بكل العنتيل الجامدين والضيوف الأكارم مساء الخير صباح الخير حسب التوقيت.
وقفنا الجزء اللي فات في حاجات كتيره مولعة تيجوا نولعها اكتر.
الجزء الثامن بعنوان (الفشل المحتوم)
انا دخلت اليخت وانا متاكد اني احتمال كبير ما خرجس من هناك عايش عشان كده جهزت الغواصة على مسار اصتدام باليخت يتنفز بعد عشر دقايق من خروجي منها ودخلت لقيت جيش وخدت طعنتين في ايدي وفي بطني يعني ضربوا الاعور على عينوا فا متفرقش ثلاثين راجل مسلحين ولا 300 وفعلآ بادرت بالهجوم واطلقت النار على اقرب واحد في دماغوا وضربت راجل تاني برجلي في بطنوا ونطيت قدام مابينهم وهما لسى ما استوعبوش اللي حصل وكسرت رقبت واحد وفي الوقت دا كنت خدت رصاصتين في رجلي وناورت صاصة ناحيت دماغي واديت واديت واحد بوكس في مناخيروا فقدتوا الوعي وفجاءة لقيت (ڤودو) ماسكني من ايدي ونط بيا برا الأوضة بتاعت اليخت وانا جاي عشانوا اصلا فا اديتوا ركلة على كتفوا وفلت من مسكت ايدو ولقيت رقبتو عشان اكسرها بس هوا دفعني من كتفي وفلت منها وطعني في ضهري بسيف خرجوا من بطني وانا مسكت السيف كسرتوا واديتوا بيه على دارعوا قطعتوا وهوا وقع على الأرض ومسك دراعو و كنت حا اديه الضربة القاضية بس لقيت سلسلة اتلفت حوالين السيف ودراعي وسحبتني على الحيطة وسلسلة تانية ضربتني اكتر من ضربة وانا بتسحب بقسوة على الحيطة والجرح اللي في رقبتي اتفتح وبقيت جايب ددمم من كل حتا في جسمي وبصيت لقيت الكونت واقف برجل واحده وماسك السلسلتين وبيضرب فيا اكنوا مايستروا في حفلة ومبتسم بسخرية وانا ابتديت احس بهجماتوا قبل ما توصلني واتصداها بضهر المسدس وضريتوا رصاصة بس هوا ساب سلسلة واحده ومسك الرصاصة ايوه مسك الرصاصة وهية في الجوا عادي اوفر وردها في دراعي كمان بس انا نورتها ورجالتوا وقفوا يتفرجوا علينا وانا بضربوا وهوا بمسك الرصاص يردوا عليا لحد ماالسلاح فضي وماكنش اتصاب ولا برصاصة واحده وانا اتصبت باكتر من ثلاثة رصاصات في ايدي ورجلي وبقيت بتحرك بمعجزة وكل خطوة وراها اثار ددمم وركبت خزنة تانية وهوا واقف مستني عادي وكبت سلسلة في المسدس ولفيتها على ايدي زبقت بصد السلسلة بتاعتوا من بعيد وضربت رصاصة تانية وهوا مسكها تاني بس المرادي الرصاصة انفجرت وقطعت اصابعوا وهوا بقا بيصد الرصاص بالسلسلة بتاعتوا واحنا الأتنين بنتحرك بسرعه لدرجة ان لو حد عادي بيتفرج علينا مش حابشوف اي حاجة ومن كتر الصد السلسلة بتاعتوا انقطعت كلها وغيرها خمس مرات لحد ما اديتوا رصاصة في دماغوا فجرتوا هولو.
(عودة الى طارق)
هوا لقى نفسوا محاصر بس طارق اكتر حاجة بيحبها هي لما يكون حياتوا على المحك ودائمآ بيقول ان دي هي الطريقه الوحيدة اللي بيحس بيها انوا عايش عشان كده لما لقى نفسوا محاصر ضحك ضحكه هيستيريا و رفع رجلوا لحد رقبتوا وشاور لهم تعالوا وضرب اقرب واحد ركلة على كتفوا كسرهولو و واصل الركلة لي وش التاني رماه على الأرض وبي ايدوا في نفس الوقت مسك مسدس الثالث وسخبوا منوا واداه بوكس في وشوا ساب المسدس وضرب الرابع والخامس والسادس بين خواجبهم بسرعة كبيرة ولقى الي راكب على الموتسكل نزل وساور لي المعاه سيبوهولي.
(عودة الى ياسمين)
صومائيل خدها من شعرها وخدفها جوة العربية بس لقى موتسكل خبطوا على ضهروا وخبط وشوا على باب العربية ولف لقى رصاصة في صدروا من (التجرا) بس هوا رفع الموتسكل هبطها بيها وهي وقعت على الأرض والنسدس بتاعها وقع وهوا نفض لها وركب العربية وطلع بيها و(ياسمين) جوة بتصوت.
(عودة الى لوسيلفر)
انا فجرت لي الكونت دماغوا وبصيت على رجالتوا لقيتهم واقفين عادي لدرجة اني شكيت ولفيت على الكونت ولقيت ايد مسكت دماغي لصقتوا على الحة لصق ودماغي حاسس انها اتكسرت من شده الضغط ودماغ الكونت كانت بتلتأم بسرعة خيالية لدرجة اني افتكرت اني اميد اتجننت يا جدعان دا مش ممكن يكون في حد كدا لا مش منطقي الكلام ده خالص يا جدعان ولقيت بوكس في بطني وتاني في صدري وسمعت صوت ضلوعي وهي بتتكسر وكل رجالتوا كانو بيسقفوا جامد وانا بتناك حرفيآ مش بتخانق وانا اديتوا ركلة رجلوا بكل قوتي الفاضلة بعدتوا عني للحظة بس رجلي اتكسرت وانا رجعت مسافة بيني وبينوا اخد نفسي بس لقيت بوكس رماني على ضهري وهوا حاول يدوس على وشي بس انا اتدحرجت على الأرض واديتوا ركلة برجلي السليمة ووقفت برجل واحده وصربتوا رصاصتين ورا بعض انفجروا في وشوا وصدروا بس ماني ماعنلوش حاجة ملوا رجع تاني بسرعة وهوا مسكني من رقبتي وحدفني على الحيطة وانا رميت عليه قنبلة وجريت برا الأوضة والغواصة خبطت المركب وكلوا وقع على الأرض وانا لقيت فرصة اخد نفسي وغيرت الخزنة بس لقيتوا مسكني ايدي زي هالك كدا وضربني على الأرض واتا كان حا يغمى عليا ما انا حاواجه وحش زي دا ياجدعان في حاجه اسمها منطق برضو مش كده.
(عودة الى طارق)
هوا لقى الراجل شايف نفسوا فا هوا كمان رمى المسدس غبي مايعرفش ان في ناس ممكن تقتلك بي المسدس بتاعك وهو في ايدك عادي ولقى الراجل اختفى وظهر قدامه وفي سكين في بطنوا بس هوا ما كانش انسان عادي برضو مسك الراجل من ايدوا واده بوكس في وشوا وضربوا برجلوا على رجلوا رماه على الأرض والراجل اختفى تاني وظهر وراه وكانت بطنوا اتشرطت و جاب مصارينوا على الأرض.
(عودة الى ياسمين)
صومائيل طلع بي العربية ورجلتوا وراه بي عربياتهم بس التيجرا ما استلمتش لي الأمر الواقع و ركبت الموتسكل بتاعها وجريت من طريق مختصر عبر الغابة وقطعت عليهم الطريق وفي ايدها بندقية قناص وضربت نار على العربيات كلها بسرعة فجرت دماغت السواقين كلهم و صومائيل كان غضب خلاص ونزل من العربية وفي ايدوا طوبة حدفها بيها كسر البندقية بتاعتها وخلع باب العربية وجري بيها ناحيتها التيجرا حاولت تتحرك بس هوا كان وصل ناحيتها وقطع راسها بالباب اللي في ايدوا وخاد رأسها معاه وركب العربية وطلع بيها.
(عودة الى لوسيلفر)
اما كنت خلاص حت يغمى عليا بست افتكرت كلام ماما ان مهما كان الهدف مستحيل دائمآ في حل هوا اه قوي وشكلوا خالد وما بيتأثرش لس حسب كلاه(جيسي) السحر بتاع الفئة الثانيه حدودا قدرت مستخدموا على الأحتمال لأنوا بي يصاحبوا الم مرعب في كل الجسم.
واسناء ما اللي بفكر في الكلام ده كان هو ماسكني بايد واحدة وعمال يكسر في وفشي بوكسات وانا مع البوكس الأخير مسكت ايدو واديتوا ركلة على بضانوا وفلت منوا وخدت مسدسي من الأرض فضيتوا علة دماغوا وجريت مسافة منوا عشان اغير الخزنة.
الكونت بيتكلم وهو جسموا بيتجدد: انتا لسى ما فهمتش يا ابني انا مش ما بموتش انا الموت نفسوا. وامتدت السلسلة بتاعتوا اتلفت حوليا قبل ما احس باي حاجة وحادفني جوة النار اللي عملتها الغوصة في اليخت.
(عودة الى طارق)
هوا مصارنوا طلعت بس روحوا لسى ما طلعتش ومسك القميص بتاعوا لفاه على الجرح الي حول القميص من الأسود لي الأحمر وشاور لي الراجل تعالى الراجل حدفوا بي الخوزة بتاعتوا طارق مسكها ولقى سكينة قطعت شريان دراعوا لحد وشوا بس هوا مسك الراجل من كتفوا رماه على الأرض الأرض وكسرلو الهوزة على دماغوا وخد السكينة دبحوا بيها بسرعة ولقة كل الرجالة التانين رافعين عليه السلاح.
(عودة الى لوسيلفر)
انا اتحدفت في النار ومسكت في هدومي وحاولت اقلعها بسرعة بس لقيت باب الأوضة طاير ناحيتي اتفاديتوا ازي ما عرفش انا اصلأ بقيت مش غير الدم اللي نازل على عيني اليمين والشمال ورمت من كتؤ الضرب ولقيت ركلة على بطني رميتني في المحيط بس هوا ما عتنيش المفتري لا نط ورايا شكلوا بقالوا متير ماشفش لحما ولا ايه ياجدعان في الليلة السودة دي ومسكني من رقبتي جوة المية عاوز يغرقني وانا سحبت سكينة غزيتوا في عينوا وخاولت اخرج بس هوا مسكني من رجلي غرقني تاني واديتوا على وشوا حوة المية وخرجت بعجزة من المية طلعت على اليخت تاني ع ام السلسلة اتلفت في رقبتي وهو نط نطة اولمبية من المية لي اليخت على طول وسحبني من رقبتي زي الكلب وان ظسكت السلسلة كسرتها ومسكت مسدسي اللي كان لسى مخلص لي السلسلة الي ربكوا فيها وضربتوا رصاصة في ضهروا انفجرت وقللبوا اتدحرج قداموا بس انا ما اعتقدتش انا اللي زي دا عندوا قلب اساسآ بس في حاجة انا لاحظتها ان من كام ثانيه عدت هوا جسموا بقا بيتجدد ابطاء من الأول وفي حاجات ما ادجتتش زي عينوا مثلآ اللي عورتها في المية
وانا بفكر في الكلام دا لقيتوا جاي بي بوكس على وشي انا اتثديت باديا الأتنين زي الملاكمين بس كتف واخد اتخلع من مكانوا ورجعت هكوة لورا بس المهم اني شفت البوكس قبل مايضربني انا رجعت لورا خكوة كمان واديتوا بوكس بكل قوتي عملت ثقب في بطنوا وهزا اداني بوكس فتح دماغي.
الكونت: انا ماعرفتكش بنفسي لسا انا ميهائيل بروكسيل اقوة رجل في العالم كله انا مش من الدرجو الثانيه انا الدرجة التانية اتعملت على شاني وانا معجب بي شجاعتك وقوة تحملك ايه رأيك تشتغل معانا وتسيبك من التار والكلام القديم دا لو سمحت.
انا: دا لو عشت يلدا كسمك. ورفعت لوا ايدي كان فيها دبوس بتاع القنبلة الي دخلتها مع البوكس الأخير. وانفجر جسموا كلوا وانا لسى بضرب فيه بالنار وهوا بيتجدد لحد ما مسدسي فضي وهوا اتجدد من جديد بس المرادي كان فيه اجزاء كبيرة منوا مارجعتش ومنها رجلوا الشمال كلها.
(عودةالى طارق)
هوا كان خلاص فقد الامل في انوا يعيش لحد بكره بس ازا كان حايموت النهارده فا حيموت راجل ورفع السكينة في الهوا و انطلقت رصاصة من بندقية قنص ضربت راجل منهم في دماغوا والباقية اتلفتوا حوليهم يدوورو جات منيعلقوا عربية وقفت ما بينهم وبين طارق و(كارين) فتخت الباب وشاورتلوا يركب وحىيت بيه.
(عودة الى لوسيلفر)
انا لقيت انوا مبقاش بيتجدد كلوا فا زودت العيار وطلعت سكينة من جيب الشطنة الخصراللي انا لابسها واديتوا بيها على رقبتوا بس هوا مسكها ودا اللي انا كنت عايز بالضبط وفي نفس الثانية حدفتوا بي انبوبة الغاز اللي كانت متقلة خطوتي على الفاضي وقبل نا يمسكها انا فضيت فيها المسدس كلوا وانفجرت بيه قطعت ايدينوا الأتنين وما اتجددتش خالص يبقى المعركة المجنونة انتهت اخيرآ وروحت على الأوصة بتاعت اليخت حدفت سكينة على رقبت ڤودو قطعت شريان فيها وكانت FBI خلاص وصلت بالقوارب والهليكوبترات وعاملين حفلة على الفاضي وانا كنت حا انط في المية بس لقيت الشيطانين بتوع الكونت قدامي وبيتكلموا معايا بلغة وداني مش فاهمه منها حاجه بس دماغي فاهمه منها كل حاجة: انتا خدت اللي انت عاوزه بس لوا سبت الكونت يتقبض عليه تبقى اعلنت الحرب.
يتبع
ايه رائيكم اسيبوا ولا انقزوا فكروا فيها لحد بكرا باي
الجزء التاسع بعنوان (على حافة الجحيم: الخيانه)
انا سمعت كلامهم لي الأخر ونفضت لهم ونزلة الميه واستنيت وانا حابس انفاسي لحد ما البوليس جم وقبضوا عليهم ونزلوا وانا مسكت قارب من بتوعهم من تحت الميه وهما راجعين بيا بس لقيت سمكه قرش جزبتها ريحه الدم ومسكت في رجلي سحبتني منها على المية وانا كنت خلاص طاقتي خلصت بس سحبت نص السيف من ضهري وغزيتها على وشها لحد ما سابتني وماتت بس لقيت سرب كامل من اسماك القرش جاية عليا من بعيد وانا بسبح بي يئس وجات غواصة كبيرة و مايكل خرج منها وخدني جوة وانا شفتوا اطمنت ونمت فتحت عنيا لقيت كل جروحي اتخيتت واتلفت بشاش و مايكل قاعد قدامي وماسك لاب توب وفتح ڤيديو فيه ياسمين قاعدة فاقدة الوعي على حجر العقرب وراس التيجرا روسيف بين ايدينها. انا شفت المنظر دا وقبل ما انفعل لقيتوا فتح ڤيديو تاني وفيه سالي مغما عليها في سرير المستفى بس في سكينه على رقبتها.
مايكل: رجالت الكونت والعقرب اتفقوا عليك بس احنا لسى في ضهرك احنا بعتنا رجالتنا على الموقعين و سيراس زمانها في المستشفي دلوقتي و كارين مستنيه في الميناء بتاعنا.
انا قمت من غير كلام وخدت كل سلاح لقيتوا قدامي ومايكل كان بيتكلم كتير بس مش سامع حاجه انا بسن في سيف طويل من سكات وبقيت عامل زي الألماني ولبست مضاد رصاص وسيف ورشاش في ضهري ومسدسين على الحزام وكمية من الخزن والقنابل والسكاكين وكنا خلاص وصلنا وانا نزلت جري وركبت اقرب موتسكل وطيران على الڤيلا بتاعت العقرب وقبل ما اوصل لقيت موتسكل وقف قدامي وعربية سوداء إسبورت ورايا ونزل منهم تلات رجاله.
الرجل 1:احنا تبع منظمة. وقبل ما يكمل كلاموا لقى قنبلة انفجرت بيه هوا والعربية بتاعتوا والراجل بتاع الموتسكل لقى رصاصة في وشوا وانا مكمل بسرعه على الڤيلا واول ما وصلت نطيت من الموتسكل وهوا ماشي من فوق السور اكنوا مش موجود قدامي ونزلت جوة الڤيلا ولقيت جيش قصادي بس كانوا بيشتبكوا مع رجالت جيسكارلت وانا جاري على الڤيلا و مايكل وكارين كسروا السور بي العربية الفراري ومايكل كان مطلع نص جسموا من الشباك وماسك بندقية قنص وعمال يضرب اي حد في سكتي وانا وصلت باب الڤيلا بس لقيت ركلة رمتني بقوة على العربية بتاعت كارين اللي كانت تبعد عني اربع امتار وكسرت زجاجها المضاض لي الرصاص بضهري والمضاض اللي انا كنت لابسوا اتقطع منوا جزء كبير والجرح اللي في بطني اتفتح
(في مكان آخر قدام المستشفى)
المستشفى كانت مليانة رجالت الكونت وهما لابسين أقنعه الغاز وماسكين كل اللي في المستشفى رهائن والبوليس كان عامل حصار على المستشفى بس فجئى جات تلات عربيات مارسيدس سوداء كسرت الحصار بتاع البوليس وهما كانوا بيضربوا عليهم نار بس العربيات ما اتئسرتش وكسرت باب المستشفى الرئيسي ونزل منها كتيبة كاملة مسلحة بي رشاشات ودروع زي الجدران الحديد وعمالين يضربوا نار على المقنعين بي الرهائن اي حاجة قصادهم وخلاص وكانت سيراس ماشيه وراهم وماسكة مدفع رشاش كبير بي ست فتحات.
(عودة الى لوسيلفر)
انا خدت ركلة زي المدفع من صومائيل وانا طلعت مسدسي وضربت عليه نار بس ولا رصاصة صابتوا لا بالأدق كل رصاصة صابتوا وإرتدت عليا وانا ناورتها بسهولة برضوا بس عبرت جوة العربية ولقيت كارين و مايكل نطوا برا العربية في نفس الوقت.
كارين بتط طق في ايديها: سيبوا هولي وامشوا انتوا الاتنين.
هي كانت بتتكلم بثقه عشان كدة احنا مشينا ناحيتوا وهوا حاول يدي كل واحد فينا بوكس بس لقى كارين نطت عليه وصدت كل بوكس بركلة بسرعة وقوة اكبر منوا لدرجة ان قبضيتينوا جابوا ددمم واحنا دخلنا جوة الڤيلا ولقينا بازوكا موجهة ناحيتنا.
(عودة الى سيراس)
سيراس ماشيه وراهم وماسكة مدفع رشاش كبير بي ست فتحات وعمالة تضرب كل حاجه قدامها بيه ورجالتها حمينها من ورا وقدام بي الدروع بتاعت الكتيبة وفاكرة نفسها في فيلم إسبارطة بس لقيت حد فكرها بالواقع الأليم حد ظهر من احدا الأبواب بتعت الغرف الكتيرة حولينها وراوغ بسرعة كل طلقة رصاص وادى الدروع بتاعت الكتيبة الأمامية بوكسات رما رجالتها على ظهورهم ومسك المدفع بتاعها وإداها بوكس عمل ثقب في بطنها بس هي مسكتوا عادي فشخ من ايدوا اللي على بطنها واديتوا بالروسية وقع على الأرض ودراعوا اللي جوة بطنها اتقطعت ومشيت وسبتوا وراها عادي نييك.
(عودة الى لوسيلفر)
انا شوفت البازوكا وطلعت مسدسي بس لقيت مايكل كان ضرب تلات رصاصات وحده فجرت البازوكا وهي في الجو والتانية ضربت الراجل اللي ضربنا بي البازوكا في دماغو و التلتة جات في رجل صومائيل من غير ما مايكل يبص لورا وعمل بايدوا التانية اشارة نص قلب لي كارين وهي كانت بي تدي لي صومائيل بوكس بي إيدها اليمين وعملت نفس الإشارة لي مايكل بي إيدها الشمال وانا كل دا وكنت يادوب طلعت مسدسي وضربت راجل تاني مالوش زنب في ايدوا رميت منوا البازوكا وقعت منوا وانطلقت على الأرض فجرت زملاتوا ودخلت الڤيلا ولقينا حد عجوز لابس لبس الدكاترة وحاطط وشم عقرب على البالطو بتاعو وقاعد علة كرسي زي عرش الملوك لوحدوا خالص وشاور لنا على كلمة مكتوبة على الحيطة بالدم (من هنا) وكان في سهم مشير علة سلم جنبها ومايكل قالي: سيبوا هولي وإمشي انتا انقز اختك وقولها في حثالة برا مستني يشوف عيونك الحلوين دول واوعي تكوني بي تعيطي.
انا سيبتوا وطلعت السلم والراجل العجوز ما اتحركش خالص من مطرحوا.
عودة الى كارين)
هي كانت ادت صومائيل بوكس على وشوا بس هوا اداها بوكس برضوا وجسموا رجع لي ورا بس مسكها من رقبتها وحمل بي جسموا اللي اكبر من جسمها بتلت مرات واداها بركبتينوا الأثنين على بزازها لدرجة ان بزازها انفجروا من الضغط وهى مسكتوا من ركبتينوا وحدفتوا على الأرض وضربتوا بوكس كسرت خمس أسنان من بقوا وهوا مسكها من وشها رماها على الأرض واداها بوكس على وشها والتاني والتالت لحد ما وشها بقى كلو ددمم بس لقى ايدوا بتترعش وإستفرغ ددمم اسود من بقوا وعنيه دمعت من شدة الألم و ودانوا جابت ددمم.
كارين بتتكلم وانفاسها مقطوعة وهية بتنزف من بزازها: هو انت كنت فاكر ان رجالت جيسكارلت هانم اغبيا احنا اخترنا لكل واحد منكم حد مناسب ليه انت بتسعتمل لعنة التصلب وسحر تحفيز العضلات وانا بستعمل سحر تحفيز السرعة ولعنة تسميم اي حاجة المسها بي ايدي بمعنى انك دلوقتي بقيت عبارة عن وعاء مليان سم.
وجسموا اتحول لي اللون الاسود ومسك رقبتوا ووقع ميت.
كارين: بس المشكله إن مافيش حد يقدر على الكينق دانيل.
(عودة الى سيراس)
هي سابتوا وراها عادي نييك بس سمعت صوت تقطيع بشر وصراخ. ولفت عليه لقتوا ماسك كرت كوتشينة مليان ددمم وكل رجالتها كانو نصهم مدبوح والنص التاني دراعوا او رجلوا مقطوع هي طلعت مسدسها وادتوا رصاصة على دماغوا بس هوا اتحول لي كروت كوتشينة حتة دراعوا اللي مقطوعة وهية جوة بطنها اتحولت لي كروت كوتشينة برضو وكل كروت الكوتشنة دي هجمت عليها دفعة واحدة.
(عودة الى مايكل)
هوا استقل بي الراجل اللي قدموا وضرب نار عادي بس لقى ايدوا إتقطعت وعينوا السليمة اتعورت و الراجل ما قامش من كرسيه حتى هوا كل اللي عملوا انو عمل شكل سهم يمين وسهم شمال بي صباعوا بس وعمل بايدوا سهم تاني بس كارين جات نطت قدام مايكل خدت ضربة قاضية بدالوا هي لو كانت اتأخرت ثانيه واحده كان بقا لحمه مفرومة بس هي تعتبر اصلب منوا عشان كده ملابها كلها اتقطعت بقت ملط وطيزها بقت كلها ددمم.
كارين: موت بقا ياكينق دانيل. ولمست الهواء الفاصل مابينهم اتحول لي سم غازات سامة يعني بس هو عمل حركة اخيرة بي صباعوا والغازات اختفت خالص.
كارين بتتكلم بصعوبة وهي مدبوحة: انا كنت عارفة انها بعتتنا هنا كلنا عشان نموت دا بيستعمل اقوا سحر تقطيع في العالم.
مايكل سمع صوت الدم بي يتاطاير ومد اناملوا عشان يحاول يطمن قلبوا بس لقى ايدوا لمست جرح عميق وكارين جسمها اتنفض جامد اوى.
كارين بتتكلم بصعوبة: انا اسف يا حبيبي بس البزاز اللي بتحبوا باظ مني خالص.
مايكل رفع ايدوا لمست وشها لقى كلوا تمام بس نزل ايدوا على رقبتها لقى بحر ددمم.
مايكل(بيتكلم اكنوا زئب بي يعوي): كيف تجروء كيف تجروء كيف تجروء كيف تجروء. وفتح الرقعة الجلد اللي على عينوا كانت عبارة عن سوداء خالص مافيهاش نقطة بياض وفيها عروق حمراء وعروق وشوا كلها وقفت بقت خريطة الى الجحيم واختفى وظهر ورا الراجل وضربوا رصاصة في دماغو بس الرصاصة اتقطعت مليون حتة.
(عودة الى سيراس)
هي اتحركت في نفس الثانية اللي الكروت انطلقت فيها بس الكروت اختفت و اتغرزت في جسمها واتحولت لي راجل تاني والراجل حضنها من ورا وقطع القميص بتاعها خرج بزازها وعمال يقفش فيها بايد والتانية حاطط بيها كرت على رقبتها بس طلعت مرئا بكل هدوء وحطتها قظام وشها وخلعت عنها القناع عن وشها وكان آية من الجمال بس منغير كتر كلام اتخيلوا انتوا الباقي (عينيها بنية شفايفها زي الفراولة وهي هندية اصلا شبه ملكة جانسي كدة تمام).
الراجل 2:انتي ناوية تديني بوسة واسيبك ولا ايه على كده انا عايز نيكة كاملة ياقمر. هوا كان عاوز يقفش في بزازها تاني بس لقى ايدوا ما اتحركتش وهي ازاحت ايدوا من على بزازها والكرت من على رقبتها وهوا لسى واقف زي التمثال وهي خدت منوا الكرت وكانت حدتبحوا بيه بست لقت رصاصة في ايدها طيرت الكرت من ايدها ولقت جثة من رجالتها ماسكة المسدس ودماغها مقطوعة وفي جثة تانية بي تتكلم معاها: سحر افروديت بتاعك دا جامد وش بس للأسف ددمم يخليكي اسوء عدو لسحر الدما اللحمية بتاعي ها ها.
(عودة الى لوسيلفر)
انا طلعت السلم ودخلت اول باب لقيتوا قدامي بس لقيت العقرب ماسك طيز (لارا) وعنال بينيك في كسها عادي وهي بصالي و بي تطلع اهات و بتضحك عادي.
(لارا) ما تأخزناش بس عقروبي عرف انك كسبت الرهان فحب يسمتتع بي اخر لحظه ليه معايا آه آه آه آه . وهوا كان جاب في كسها وبصلي.
(العقرب): انت رجعت بالسلامه ياحبيبي خد هديتك بقا. ورمالي راس التيجرا روسيف وهد ياسمين من شعرها وحدفها ناحيتي وخد فاس كبيرة ورماها ناحيتها.
العقرب: بس لو خرجت من هنا على رجليك.
انا كنت عايز اخد الفاس اقطع بيه راسوا وكنت اقدر بس لقيت جسمي اتحرك غريزيآ وخد ياسمين بي الحضن والفاس اتغرزت في ضهري وبصيت ناحيتهم وبتكلم كاني شيطان خارج من الجحيم حالآ: موتوا يا اقزر كائنات على وجه الأرض. وخرجت الرشاش بتاعي وفضيت خزنة كاملة عليهم وخرجت الفاس من ضهري والسيف في ايدي وهجمت عليه
العقرب: انت نسيت نفسك ولا ايه. واداني بوكس بس لقى ايدوا إتقطعت بالفاس ورجلوا كمان والسيف اتغرز في قلبوا.
العقرب: إزاي انا اسرع منك وجسمي اصلب من الفولاز.
(لارا): طق طق طق انتا انسان عادي فشخ بس انا اللي كنت عاملة منك حاجه والعقد خلاص اتسرق منك. وجات وقفت ورايا وانا غرزت اصابعي في بطنوا وهوا جسموا بقا بيترعش جامد وعمال ينحف بسرعه هائلة (بمتص الطاقه السلبية منوا) لحد ما بقى زي ڤودو بالضبط (بس life destroyers لما يمتصوا الطاقة السلبية من حد بيمتصوا معاها كل زكريات الفريسة و لوسيلفر شاف اللي وقف قلبوا)
(فلاش باك قبل سنتين ونص)
(جيسي): الوا عقروبي ممكن اطلب منك خدمه قد كدا انا عاوزاك تكلم حد من صحابك يجبلي ڤيلا في ميامي و يشتريلي بانزينا في صحراء شيكاقوا و اه بعدتلك صورة لي مرة وحشه كدا عاوزاك لما اكلمك تقتلها هي وكل عيلتها.
(عودة الى الوقت الحاضر)
انا سمعت كل الكلام دا واكتر وعرفت ان جيسي هي اللي كلمتوا انوا يخطف ياسمين كمان.
انا ببص على لارا وبتكلم بغضب: ليه عملت كده ليه انا ازتها بي ايه عشان تعمل معايا كده.
(لارا): انتا مازتهاش بحاجة بالعكس انتا كنت اكبر صيد هي اصتادتوا.
انا: صيد.
لارا: ليوى انتا ماتعرفش كمية الطاقة السلبية جواك كبيرة قد ايه دا انا ماشفتش طاقة قد دي من زمن (أنووبيس) الفرعون اللي فتح بوابة الي بين عالمنا وعالمكم وهي حسب ما فهمت منها كانت عاوزة تفتح البوابة دي تاني باستخداممك كل مفتاح.
انا رشيت شوية مية على ش ياسمين فتحت عنيها ولقتني قاعد جنبها وبدمع.
ياسمين: ابيه انتا بتعيط ليه انا سليمة ومش خايفة طول ما انتا جنبي انا ما بخافش من اي حاجة.
انا: ياسمين انتي بتحبيني ولا لا.
ياسمين: اكيد.
انا: طب لو اديتك أمر تنفيزيه.
ياسمين: من عيوني.
انا: كلمت اونكل (ماندوا)(اخو سالي) يجي ياخدك يوديكي عندوا البيت ومش حنتقابل تاني ابدآ اوعديني انك تحافظي على نفسك لا ما تبكيش انت من عيلت العربي اللي كلهم ماتوا رجالة على رجليهم ةنتي دلوقتي اخر فرد منهم لازم تحافظي على فخرك بيهم كلهم وتشرفي اسمهم وتبقي اقوى مني كمان تسمي اول ابن ليكي احمد والتاني يوسف والتالتة سارة واوعي تسمي سامر.
ياسمين كانت بتبكي و بتضحك في نفس الوقت: ايوة انا عارفة انك خايف عليا انا حعمل الي انت قولتلي عليه كلوا بس اوعدك اني في يوم من الأيام حبقة اقوا منك واجي اقف في ظهرك وانقزك كمان. انا حطيت ايدي على شعرها وخدتها على ضهري ونطيت بيها من وق الڤيلا على العربية على طول ودتها عند أونكل ماندوا وروحت على اللڤيلا لقيت (جيسي) قاعده في الجنينة لوحدها وحاطة رجل على رجل في العرش بتاعها.
جيسي: اخيرآ جيت تلعب مع ماما يا اميري.
انا عيوني خمرا زي الشيطان و لارا واقفة في ضهري: اكيد اتا جاي اصفي حسابي معاكي ياقلبي.
وخرجت مسدس بس في نفس الثانية اللي خرجت فيعا المسدس لقيتوا دراعي بي المسدس بي كتفي بي راس (لارا) كلهم في ايدين (جيسي) وهي كانت لسى على الكرسي بتاعها ووقفت وبصالي وببتتكلم (بي غضبها الخاص: يبقى نبتدي اللعب يا اميري.................. يتبع
العاشر والأخير من السلسلة الأولة بعنوان
(على حافة الجحيم: إعلمي اني احببتك يومآ)
(نبدأ مع مايكل)
هو شاف حبيبتوا ادبحت قصاد عينوا حبيبتوا اللي كان شايل دبلة الجواز في جيبوا وعاوز يطلب ايدها عزيزي القارئ هل تعلم ما اسوء من نمر نعم نمر جريح هوا اختفى وظهر ورا الراجل وضربوا رصاصة في دماغو بس الرصاصة اتقطعت مليون حتة بس لسى رصاصة هوا ضرب الرصاصة بي كف المسدس وهي اشلائها اتغرزت في جمجمت (الكينق) بس الكينج عمل حركة تانيه بي صباعوا بس المرادي الرصاصة خجت شظاياها برة جمجتوا وارتدت على مايكل وعمل حركة شكل X بي صباعوا بس اتقطعت الحيطة اللي ورا مايكل ومايكل نفسوا كان قاعد تحت رجل الكينج ورافع مسدسوا حاطوا على رقبت الكينج من تحت واطلق النار.
(عودة الى سيراس)
هي كانت ماسكة مدفعها الرشاش وجارية وبتضرب نار على جيش من الزومبي ومافيش شبر من المستشفى مافيهوش واحد منهم الرهائن الأعداء الحلفاء كلهم كانوا جثث بي تطاردها وهي جارية بتضرب وراها وبترمي قنابل قدامها لحد ماوصلت غرفة (سالي) وكانت لوحدها خادتها على كتفها ورميت المدفع وطلعت مسدس وسكينة بدالوا وفجاءة لقت دائرة من الضوء الأحمر تحتها وهي ابتسمت ابتسامة خبيثة.
(عودة الى مايكل)
هوا اختفى وظهر تحت الكينج وقاعد على الأرض وحاطط مسدسوا على رقبت الكينج واطلق النار بس لقى المسدس اتقطع والرصاصة اتقطعت مليون حتة قبل ماتخرج من المسدس والكينج اخيرآ نزل من عرشوا.
الكينج: انتا اول حد يلمسني في معركة من 60سنه عشان كده انتا تستاهل اني اقف معاك في نفس الأرض واقتلك بي ايدي. ورفع ايدوا لفوق وعمل صوابعوا شكل سيف و الباب بتاع الڤيلا اتفتح ورجالت جيسكارلت كانوا خلصوا على رجالت العقرب ودخلوا عشان يخلصوا على اللي جوة الڤيلا ولقوا المنظر وضربوا نار على الكينج
الكينج: انتوا ازاي تجرؤو على التدخل في وليمتي مين عزمكم ها. ولف دراعو في الهواء والڤيلا كلها اتقطعت بقت صحراء جرداء مافيهاش غير غير الكينج و مايكل وكارين اللي كانت بتلفظ انفاسها الأخيرة بس ظهرت دائرة من الضوء الأحمر تحت كل واحد منهم والكينج كشر وشوا.
(عودة الى لوسيلفر)
انا ماعرفتش ايه اللي حصل بس اكيد دراعي ما طارتش ليها لا هي اللي جات وخدتها وراحت وانا اللي مشفتهاش من سرعتها انا رجعت خطوة لي ورا وطلعت مسدس تاني وفضيت خزنة كاملة عليها بس هي ماتحركتش من مكانها وكل رصاصة عبرتها واصابت الكرسي بتاعها.
(جيسي) بتضحك وهي بتتكلم: انتا محدش قلك قبل كده ان الشياطين ما بتموتش بسلاح من العالم دا ياروح قلبى. وكانت وصلت ناحيتي ومسكتني من رقبتي وانا بقي جاب ددمم من المسكة بتاعتها بس وحدفتني رمتني بقوة على السور بتاع الڤيلا كسرتوا بي ضهري وعملت نهر جاري على الرصيف ولقيتها ورا ضهري وادتني ركلة على دماغي رجعتني جوة الڤيلا تاني وانا طلعت قنابل وعمال ارميها بيهم وهي ماشية ناحيتي ببطئ والنار اكلت ملابسها بس هي نفسها ولا الهوا وخدت مني قنبلة قبل ماشوف ايدها حتى ومسكتها رميتها. على نفسها وبرضوا ولا الهوا وادتني بوكس على رقبتي طيرتني في الهواء ولقيتها في مكان أعلى مني ونزلت بي اصابع رجليها على ضهري وانا اتغرزت في الأرض زي الصاروخ وخرجت مسدس تاني وعمال بضرب فيها بكل غضب وهي كل دا ماسكة دماغ (لارا) بايدها الشمال ولارا بصت عليها بعيت مرعبة وجسمها اترفع عن الأرض ورجع اتركب على دماغها وكانت عاوزة تدي جيسي بوكس بس لقيت قلبها في ايد جيسي وجيسي بصالها بعين واحدة والتانية عليا.
جيسي: انتي نسيتي نفسك ولا ايه يالبوة انتي موتي وانتي ساكتة احسن ليك. وحدفتها على الأرض بس لارا كانت واققة على رجليها بسرعة واتحولت لي صقر اسود وهجمت على جيسي بس خدت بوكس تاني وجيسي مسكتها من منقارها وقطعت لها جنحاتها ورمتها على الأرض ولارا اتحولت لي بنات من تاني بس كانت بتتزف جامد من كل حتة في جسمها وعملت شكل دائرة بي الدم على الأرض وكلوا حد ظهرت تحتوا دائرة منهم ظهر قدامها وكانت كارين بتموت بس (لارا) مسكتها من رقبتها عالجت لها كل جسمها من جديد.
مايكل: ايه اللي بيحصل هنا يا جيسي.
الكينج: عاوزاني اقتل مين يا (لارجينا) هانم.
سيراس: هوا اخيرآ العرض ابتدا يا جيسكارلت هانم.
كارين: هوا احنا فين.
جيسي: سيراس اقتلي كل حد حواليكي دول خلاص مش تبعنا.
لارا: سيبك من العيال ظول ياكينج و الطبق الرئيسي قدامك طاير في الهوا هناك.
الكينج: شكرا على الوليمة الدسمة دي ياهانم.
واختفى وظهر ورا جيسي في الهوا وجسمها اتملا ددمم في ثانية بس فيالثانية التانيه هوا كان على الأرض وجايب ددمم من بقوا وجيسي كانت مادة ايدها في الهوا اكنها ماسكة حاجة مش موجوده.
جيسي: سريع البديهة كالعادة ياكينج.
الكينج: اذا كنت مش حاشوف الضربة فحاتوقعها يا انسة. ولقى جيسي ورا ضهروا بس هوا اتشقلب لي قدام بايديه ورجليه وعمل حركة شكل سيف بايديوا وجيسي انحنت لي اللأسفل والڤيلا وراها اتقطعت وظهرت قداموا بس هوا اداها بوكس رجعها لي ورا وجري هوا عكس اتجاها وعمل اكتر من حركة بي اصابع ايدوا وهي عملة بي تناور حركة ايدوا والأرض تحتها بتتشقق.
مايكل: انتا خنتنا يا لوسيلفر.
انا: نعم.
طلع مسدسوا وحطاه على دماغ سيراس.
مايكل: سبقتني بخطوة كالعادة.
سيراس طلعت مسدسها وحططوا على دماغ مايكل و كارين حتط صباعها على رقبت سيراس.
كارين: معانا ولا ناوية تعيشي كلبة لي الأبد.
سيراس: انا اصلآ اتولدت كلبة لي جيسكارلت هانم وحموت كلبة ليها. وادت كارين ركلة على رجلها وبنفس الرجل ادت بيها المسدس بتاع مايكل كسرتوا ولون وشها الملائكي اتحول لي الأسود ووقعت ميتة واحنا التلاتة اللي فاضلين هجمنا على جيسي.
جيسي شافت لقت رصاصة جاسة مولعه نار ناحية دماغها وغاز اسود حواليها والكينج عمل حركة بي اصابع ايدوا.
جيسي: ها ها ها انا بقالي1000سنة ما حستش بي المتعه دي بس للأسف مش حاتدوم.
وطلعت جناح وطواط من ضهرها وطارت في الهواء وقالت كلمة بلغة الشياطين(ايكودريس ملاريوس اشورني) والأرض اتحولت لي غابة من العظام وكانت العظام بتهاجم كل واحد فينا من ناحية وبي تحاصرنا من ناحية تانية والكينج عمل حركة بي اصابع ايدوا كل العظام اتقطعت.
جيسي: انتا عارف ياكينج إن لما لارا حتموت اخيرآ انت حتبقى مجرد عجوز خرفان فا ايه رايك تبقى الكلب الجديد بتاعي انا.
الكينج: لنا الشرف ياهانم بس انا راجل دقة قديمة وما بخونش اسيادي فاذا حاموت هنا يبقا دا قدري.
وعمل حركة اخيرة قطع الڤيلا نصين ودراع جيسي وقعت على الأرض بس دراعها المقطوعة اختفت و اتغرزت في صدر الكونت وخرجت من ظهروا وماسكة قلبوا بي ايدها.
الكينج: ها ها ها ها ها ها ها بقا ده احساس الموت جميل جميل رائع جداً مزهل وداعآ يا هوانم مستنيكم في جهنم استمتعت حقا بي خدمتك يا لارجينا هانم. وانحنى على الأرض زي خدام الأنجليز ومات وهو منحني على وشوا.
لارا: كان شرف ليا انا ياكينج.
و هجمت على جيسي وجيسي مسكتها من رقبتها وخلعت ليها حنجرتها ورمتها على الأرض ولقت كارين طايرة جنبها على غيمة من الغاز وبي تهاجمها بي الغاز وهي ادتها ركلة على بزازها رمتها من على الغيمة وكارين لقت نفسها بين دراعات مايكل اللي ايدوا التانيه عالجتها ليه لارا انا جريت على لارا مسكتها قبل ماتلمس الأرض بي ثانيه واحده بس انا وهي وقعنا على الأرض لأن دراعي كانت واحده وجيسي ادتني برمح من عظام في ضهري وانا قطعت جزء من ملابسي وغطيت بيه رقبت لارا والرماح عمالة توقع على ضهري وانا حامي لارا بي ضهري.
لارا: مفيش فايده اهرب يا لوسيلفر اهرب من هنا انتا لازم تعيش.
جيسي: ياسلام عصافير الغرام يا حبايبي اجيب ليكم لمون. وهي ظهرت قدامنا وادتني طعنة في عيني وراحت على كارين قطعت دماغها وقلعت لي مايكل عينوا السوداء ورجعت لي ادتني ركلة طايرتني وانا خدت لارا بي الحضن ورجعت بيها لي ورا وجيسي خدفت عليها رماح من العظام وانا وانا اتصديت هم بي ضهري.
لارا: ليه عملت كده انا شيطانة.
انا: ما يهمنيش انتي ايه انا يهمني انتي مين انتي شريكتي وانا حتى لو حموت مستحيل اخون شريك ليا.
هي مدت اظافر رجلها ناحيت البنطلون بتاعي اتقطع كلوا وبقيت ملط وهي اتشعلقت على وسطي وغرزت كسها في زبي وخدت مني بوسة من شفايفي وبزازها اتعفصت في صدري وخدنا رمح ثقب ضهري وصدرها وخرج من الناحية التانية وانا صرخت لي اول مرة من سنة كاملة من الألم وهي غرزت اضافرها في ضهري وقالت كلو بلغو الشياطين (اكنوا ميا لوڤ كي انكروس هي كامريس)(انا كاتبها كدة عشان سياسة عدم المساس بي المعتقدات الدينية) واختفى جسم لارا او لي الأدق اتحول لي ضوء احمر ودخل جوة بقي.
جيسي: انتي بتعملي ايه كدا انتي لوثتي المفتاح يا غبيه يا شرموطو يا بنت الف زانية.
لارا (بتتكلم من جوة جسمي بصوت مزدوج مابين صوتي وصوتها): احنا كدى بقينا واحد ياشريكي بس انا حاموت جواك الى الابد وداعآ يا شريكي.
انابصوتي وعامل زي صوت سلفستر استالون كدة)وداعآ يا شريكتي. وزراعي المقطوعة نمت من جديد بس كان لونها ابيض زي الحليب واكبر من ايدي الشمال وعليها وشم العقرب بادي من العضلات وشوكت العقرب منهيا في شريان كفتي وفي ايدي مسدس ابيض ضخم وملفوفبي سلسلة حديد ومنتهية بي كلبش اسود متلف حولين معصمي وعليها جوهر حمراء. وعيني الشمال نمت هي كمان وكانت صفراء كلها وعليها عروق سوداء من جوا.
جيسي: مستحيل مستحيل انتا مش ممكن تكون لسى عايش المفروض تموت ولارا تاخد جسمك.
انا اديتها رصاصة في بطنها خدت نص كيلوتها.
انا: اوبس اخطائت الهدف اسف. وهي طارت في الجو ولقيتني في ضهرها وادتها رصاصة على رقبتها من ورا نسفت رقبتها وهي رجعت على الأرض زي القنبلة وعملت ثقب على الأرض.
انا (ببرود): اوبس اخطائت تاني.
جيسي: وحيبقا اخر خطاء في عمرك ياحبيبي.
و قالت كلمة بلغت الشياطين (كورني ايل ماكارانوسيرانسي) وظهر قدامي طارق مربوط من رقبتوا انا شوفت كدا اتشليت.
طارق: انتا جبان اقتلها حتى لو كنت حاموت معاها ابقى راجل وما تضعفش لي مرة مومس زي دي.
جيسي: اخرس ياحشرة انتا مين قالك اني جايباك رهينة. وعملت إشارات بي اصابعها بسرعة اتحول لي كلب اسود كبير وهجم عليا.
جيسي: فاكر الكللابب اللي كانت زمان ياحبيبي تعالى نشوف لسى الكللابب بتمشي الكللابب ولا لا.
انا: حاضر ياقلبي. واختفيت وظهرت ورا ضهرها ولقيت طارق(الكلب) ماسكني من رجلي انا اديتوا ركلة بلطف بعدتوا عن رجلي بس منغير ما ازيه كسرت كل سنانوا بس وبقوا بقا كلوا ددمم ولقيت جيسي استغلت الفرصة وادتني بوكس في بطني ثقبتها وانا مسكتها من ايدها واديتها بوكس على وشها كسرت انفها وسحبت السلسلة بتعات المسدس واديتها رصاصة على عينها خرجت من دماغها وفي نفس الثانية ادتها بوكس على بزازها خرجت قلبها بايدي وضغت عليه فجرت قلبها بايدي ومسكتها من رقبتها خبطت بيها الارض. وطارق رجع انسان عادي وعين مايكل السوداء اللي كانت واقعة على الأرض رجعت عين عادية ولون وش سيراس رجع تاني عادي.
جيسي (بتتكلم بصعوبة وهي بتضحك والدم خارج من بقها): انا كنت عايز اموت على ايدك من زمان بس سامحني انا كان لازم ابقى مخلصة لي (نوسيڤراتوا) ملك الشياطين هوا موجود هنا في عالمكم بس سوف يستيقظ بعد 15سنه وامرني إن لازم افتح البوابة لي جيشوا عشان يحكم العالمين.
انا (بتكلم بحزن عميق والدموع جارية على وشي): انا اسف بس مش ممكن اسيبك تعملي كدة أبداً وحتى لو انا مت حيجي دائما اللي يوقف في سكتوا.
جيسي: ها ها ها ها انا سمعت الجمله دي فين قبل كده اه افتكرت دي كانت اخر كلمات (مينا) قبل 10000الاف سنه باين كدة بس كلهم ماتوا قبل مايقفوا في سكتوا بس خليك عارف اني حبيتك بجد.(مع الأعتزار لكل الأخوة المصريين )
انا: موتي وانتي عارفه اني حبيتك بجد في يوم من الايام موتي وانتي عارفه اني حبعت بعديكي كل اخواتك ال998 الباقين موتي وانتي عارفه اني حالحقك في جهنم نكمل قصة حبنا على رواقة.
وهي ماتت وهي بتضحك أرق ضحكه واعزب صوت يمكن تتخيلوا في حياتك وانا روحت على الجنينة جبت عربية ليموزين من الجراش حطيت فيها كل الجثث وعربية تانية حكيت فيها طارق وسالي ومايكل اللي كانوا فاقدين الوعي وخدت العربيه الأولى روحت بيها صحراء شيكاغوا دفنت الجثث هناك وحطيت وورد عليهم وشواهد مكتوب عليها (هنا يرقد اناس لن انساهم ماحييت) وخدت العربيه التانية على اقرب مستشفى وكلمتهم ان في ناس في العربية بي موتوا ولمن جو الدكاترة كنت انا مشيت وقاعد على قنة جبل( ايڤرست) ومعايا دب ابيض صغير باكل فيه واسكة سجارة بسرب منها وبضحك ضحكة هيسترية اني دي اول مرة اشرب فيها سيجارة وقال كنت خايف من وجع الصظر بس مش خايف من الشياطين the end
إزا اعجبتكم القصة فا ترقبوا السلسلة الجاية يوم ما بعنوان (فانتازيا عين الجحيم و الكلبة السوداء) (بطولت ياسمين احمد العربي) ومش حاكشف اكتر من كدا سلام يا اجدع العنتيل في العالم.