متسلسلة ايامي في مدينه السادات ـ حتي الجزء السادس (1 مشاهد)

ا

ابيقور

عنتيل زائر
غير متصل
الجزء الأول

اولا وقبل اي حاجه الحكايه كل احداثها حقيقه
في شهر مارس فبراير 2021 استلمت شغلي في مدينه السادات وسكنت هناك في المنطقه الاولي ولاني روحت وقت كانت فيه الدراسه شغاله كانت تقريبا كل شقق المفروش ساكنه ودورت هناك علي كذا شقه واللي راح السادات اكيد هيعرف ان 99%من سماسرت المفروش ستات المهم اتصلت بمدام قالي اداني الرقم قال دي مدام ام لوجي اكبر وحده عندها مفروش كلمتها قالت ومالوا علي عيني تقدر تقابلني افرجك علي كام شقه وروحت وكانت احسنهم شقه في المنطقه الاولي انا ممعيش غير شنطه هاند وكمان شنطه صغيره فيها الفلوس اتفقنا علي كل حاجه وهي نزلت كتبنا العقد وسلمتني المفتاح نسخه وحده بس وقتها قولتلها فين باقي النسخ قالت ابقي غير الكالون ونزلت وانا دخلت اغير هدومي وقولت اخد شور كدا وانام شويه علشان تعب الطريق وفعلا اخدت شور ونمت فتحت عيوني علي صوت حد في الشقه فكرت الشارع لان البلوك 3ادوار قولت صوت الشارع بس الصوت كان قريب خرجت من الاوضه لقيت بنتين شبه عرايا شافوني صرخوا انت مين وانا قولتلهم انتم اللي مين وحده فيهم جريت استخبت والتانيه وقفت وقالت دي شقتنا مأجرنها من شهر 10وكنا في اجازه وطبعا انا تنحت علي حجات تانيه غير الكلام لانها كانت بالبرا والاندر قولتها ها انا لسه مأجره وادي العقد البسي وتعالي نشوف القصه دي حطت ايدها علي صدرها وجريت انا كمان لبست وكلمنا الست اللي اجرت ليا الشقه يا مدام في بنات هنا. وبيقولوا شقتهم قالت نعم طيب انا جيالك وفعلا جت قالتلهم دا الايجار بتعكم اندفع شهر واحد وصحبتكم قالت مش عيزين الشقه وسافرت بصوا لبعض وقالوا بنت الكلب شيماء طيب هنعمل ايه يا مدام دلوقتي دا احنا من كفر الشيخ بصتلي وقالت ها تسيبهم الليله وبكره تيجي قولتلها ماشي وفعلا اتفقنا علي كدا مايا البنت اللي كانت جريئه ووقفت قدامي دي قالت وهو ذنبه ايه في اقتراح هو يبيت معانا للصبح واهو اوضه واحنا اوضه ام لوجي قالت دا انا اتفضح راجل وبنتين في اهالي جيران يا جماعه قولتلها يا ستي ولا فضيحه ولا بتاع انا هنزل وبكره اجي ونزلت بس جسم البنت جنني بقيت عمال افكر فيها وانا ماشي افتكرت ان محفظتي وفلوسي في الشقه طلعت رنيت الجرس فتحتلي قالت كنت عرفه انك هترجع قولتلها نسيت محفظتي بس قالت با عم نام وليه تنام في الشارع كلمها كان جرئ جدا قالت متعرفتش عليك قولتلها احمد قالت منين من القاهره متجوز قولتلها منفصل تشرب شاي قولتلها ومالوا قعدنا نتكلم احنا التلاته لحد ما قالت مش قادره افتح عيوني هنام قولتلها يلا تصبحي علي خير بس هتنامي فين بكره قالت هنا هنعيش مع بعض بس بأدب ها علشان عينك اللي كانت هتطلع عليا دي تلمها وضحكنا ودخلنا نمنا صحيت بدري زي ما انا متعود نزلت اشتريت اكل وصحيتهم قالت انت بتصحي بدري لا يا عم انا محاضراتي بتبداء 11قولتلها بتدرسي ايه ضحكت قالت زراعه قولتلها حلوه قالت هي ايه قولتلها انتي اكيد مش الزراعه وسبتها ونزلت روحت استلمت الشغل ورجعت علي الساعه 12لقتها لوحدها فين صحبتك قالت تقصد ماريا قولتلها ايوه قالت نزلت دي حتيته بتبطلش مذاكره قولتلها تمام ام لوجي كلمتني وسألتني عنكم قولتلها نزلوا هيأجروا في مكان تاني قالت بجد قولتلها ايوه فرحت وقالت تسلم انت عسل فضلنا اسبوع مع بعض ويوم الخميس ماريا قالت هسافر علشان امي وحشتني ضحتنا وقولتلها ولا متفطمتيش قالت عيب و**** نزلت وقفتلها تاكسي وطلعت فضلنا نحكي انا وهي لحد ما قولتلها انتي جريئه في كل حاجه قالت ومشكلتي اني كدا واحنا بندردش جت سيره الحب والجواز قالت تعرف اكتر حاجه بكرها الحب دا وحكتلي ازاي اتفتحت باسم الحب وبكت جامد انا في اللحظة دي حضنتها من غير ما اقصد ولا كان في دماغي حضنتها جامد اوووي وبوستها من جبينها بصتلي وقالت انت حنين اوي قولتلها متزعليش قامت وقالت هنام شويه قولتلها هاخد شور قالت ليه قولتلها عيب ضحكنا ودخلت الحمام لقتها جايا وفتحت الباب وقالت ايه رأيك اخد شور معاك شدتها وحضنتها جامد قالت ايه انت هتغتصبني ولا ايه قولتلها لا بس كنت هتجنن وشوفك عريانه كدا ودلوقتي عريانه وفي حضني قالت هتنيكني في طيزي ولا كسي قولتلها الاتنين قالت جبار قولتلها انتي تتناكي في كل حته فيكي وقفشت بزازها فضلت اعضعض فيهم وارعضهم جامد وافرك كسها جامد زبنورها كان كبير وواقف قالت تعالي نطلع علي السيرير شلتها واتعلقت في رقبتي ونيمتها ع السرير وقولتلها يلا متعيني بيكي قالت حاضر وقامت علي ركبها وفضلت ترضع في زبي ترضع بحتراف رهيب جدا وترضع جامد وتضربي زبي في وشها وانا لفيت شعرها علي ايدي وحشرت زبي في زورها وهي تخبط علي رجليا من الخنقه واسحب زبي واحشره تاني وهي تدمع من الخنقه واسحبه وبقت هتموت من الخنقه وانا. عمال احشر زبي في بؤها اكتر قالت هتموتني قولتلها فنسي ع السرير يا لبوه وهزي طيزك طلعت وفضلت ترقص طيزها وانا اضرب طزها بالكف وهي تصرخ وتكتم صرختها في المخده وروحت فاشخ طزها وحشرت راس زبي في طزها اللي كانت مفتوحه شخرت وقالت احا هتفرتك زقيت زبي اكتر صرختي هتفشخ بقيت ماسك شعرها وانيك وانيك ومن الشهوه اللي كنت فيها غرقت طزها لبني وسحبت زبي منها وحضنتها وهي علي كتفي نايمه قالت عايزه زبك في كسي عايزاك تخليني اصرخ تاني وتالت ومليون وقامت حطه زبي في بؤها وترضع فيه لحد ما هيجتني عليها تاني نيمتها علي بطنها ورجليها علي كتافي ودخلت زبي كله مره وحده في كسها شهقت وقالت احا كسم كدا زبك فشخني نيك وقطع لبوتك فضلت انيك فيها وافتري عليها وانيك بكل قوتي واهبد في كسها لحد ما اترعشت ونزلت علي زبي وانا عمال انيك فيها جامد وهي تقول هموت من المتعه نيك اكتر متع لبوتك وانا عمال انيك فيها وبزازها عماله تتهز وانا بنيك جامد قالت هاتهم جوايا عشرني خليني احبل منك هيجتني اكتر وحسيت باللبن سحبت زبي ونزلت علي وشها وهدينا وبعدها اخدنا شور ومن التعب نمنا ودا كان اول مره انا وهي مع بعض الي اللقاء مع باقي ايامي في مدينه السادات



الجزء الثاني

بعد ليله اولي كنا فيها بعيد عن الواقع كله ونسينا كل حاجه وعشناها ليله جنسيه صحيت من النوم وكان يوم اجازه ليا وليها لقتها مش جنبي قولت ممكن تكون زعلت او نزلت تشتري حاجه خرجت من اوضتي للاوضه بتعتها ملقتهاش قولت هي راحت فين دلوقتي فتحت الحمام لقتها جواه كانت بتاخد شور ولقتها وقعه في ارضيه الحمام شيلتها بسرعه وحطيتها علي سريرها وفوقتها فتحت عيونها قالتلي كنت هموت من بخار المياه بتاع الدش قولتلها مصحتنيش ليه كنت حميتك انا قالت انت حبيبي وابتسمت وقالت ايه قله الادب دي هو انا نايمه عريانه كظا ازاي قدامك احمد انت هتسبني ولا هتفضل معايا قولتلها مش هسيبك قالت لما تيجي ماريا هقولها اننا اتجوزنا قولتلها ولبه نقول لها ما احنا كدا احسن هي ممكن تقول لزميلتها قالت ما هي لما ترجع هتقولي نشوف شقه غير دي ليه نعيش مع راجل غريب لكن لما اقولها انك جوزي مش هتعترض قولتلها انت تعرفيها اكتر مني قالت خلاص لما تيجي هقولها قولتها موافق قالت تعالي معايا ناخد شور ونفطر وننزل نتمشي او نعمل اي حاجه دخلت معاها وتحت الدش زبي لمسها قالت هو زبك ما بيهداش عاوز ينيك علي طول قولتلها جسمك اللي بيجننه وضحكنا ورضعت بزازها وفركتلها كسها قالت هتموتني كدا انا مش حملك قولتلها يلا وطي قالت انت هتنيك في الحمام قولتلها وتحت الدش كمان وطت وحركت زبي علي لحم طزها قالت احمد نيك طيزي بس بلاش كس علشان وارم حركت زبي علي خرم طزها ومره وحده حشرته اتنفضت وقالت فشختني بجد انت مش هترجع الا لما تعورني لفيت شعرها علي ايدي وفضلت انيك في طزها وافتري عليها وهي هتموت من الشهوه وتزوم عليا نيك اكتر افشخني جااامد وانا بداءت امارس عليها الساديه واشتمها وانا بنيك فيها لقتها بتهيج اكتر اضرب طزها وانيك جامد لحد ما غرقت طزها بلبني اخدنا الشور ولبسنا وقالت هتنزل معايا ولا ورايا قولتلها هنزل معاكي قالت النهارده الجمعه والشارع كله نايم قولتلها ومالو نزلنا اشترينا خضار وفاكهه ولحم وحجات البيت ورجعنا قولتلها يلا شوفي دراستك وركزي فيها وبالليل هننزل اشتريلك هديه قالت بجد هتجيب ليا هديه قولتلها ايوه قالت ماشي هذاكر قولتلها هعملي قهوه تشربي معايا قالت لا ودخلت تذاكر وبالليل قولتلها يلا تعالي هننزل المول اللي في شارع البنوك ولبست ونزلنا وقفت تاكسي قالت بلاش عاوزه امسك في ايدك ونتمشي احسن قولتلها ومالو فضلنا مشيين لحد المول جبتلها ايس كريم وانا ماشي معاها لمحت في محل لانجري طقم تايجر وانا مدمن اللون دا بجد بيخليني مجنونه قولتلها خليكي هنا دقيقه هشوف حاجه وجيلك روحت اشتريت الطقم اللي علي المنيكان قولت للبياعه نفس المقاس دا قالت انت حافظ المقاس قولتلها اكيد حاسبت وحطيته في جيب الجاكيت ورحتلها قالت كنت فين قولتلها عيب قالت بجد فين قولتلها حمام قالت ماشي وقعدنا شويه وشربنا عصير ودردشنا شويا قولتلها هو انا ممكن اعرف اتفتحتي ازاي لانه وانا معاكي مكنش في حاجه حصلت قبلي كسك بنت بنوت مش زي ما قولتي لقيتها وشها احمر وقالت يلا نروح قولتلها زعلتي قالت لا نتكلم في البيت قولتلها ماشي وقفت تاكسي وركبنا وروحنا دخله اوضتها وقفلت علي نفسها ومخرجتش فات ساعه وهي قافله خرجت بعدها وقالت علي فكره محدش لمسني قبلك بس كنت بحط حجات جوا طيزي زي علبه المسكره او حتي خياره قولتلها طيب اهدي وتعالي هنا نتكلم جت وقالت بص انا محدش من اهلي بيحبني وكرهني وحسين اني عار عليهم وفضلت تعيط بحرقه ختها في حضني وضمتها جامد قالت انا هحكيلك قولتلها مش عاوز اعرف حاجه قالت لازم تعرف علشان انا بحبك وحبيتك اكتر من وقت ما قولت تطلع وتسيب لنا الشقه قولتلها هاتي عصير وتعالي وقعدت قدامي وقالت بص وانا في ثانوي كنت معرفش حاجه عن السكس دا غير انه قله ادب وفي يوم كنت في المدرسه صحبتي جت وقالت عارفه البت إسراء معاها افلام سكس علي تليفونها قولتلها يعني افلام قله ادب قالت ايوه قولتلها عاوز اشوف قالت هتبعتلي علي موبيلي وابقي خديه وشوفي برحتك وفضلت طول اليوم مستنيه اروح علشان اشوف السكس اللي علي موبيل صحبتي لحد ما روحت ودخلت اوضتي وقبل ما اكمل قلع هدومي فتحت الفون وفتحت اول فيديو لقيت واحد وواحده علي تربيزه هي نايمه وهو واقف علي الارض وزبي واقف وهي كسها مفتوح ودخل زبه في كسها وبقي ينكها بقوه واهاتها تعلي وانا جسمي كله بيوجعني من اللي انا شيفاه نزلت الاندر وغمضت عيني وحطيت ايدي علي كسي وحسيت بمتعه حلوه اوي فتحت عيني لقيته ماسك طزها وبينك كسها هجت اكتر وبدون ما اشعر لقيت صباعي جوا كسي وعماله انيك نفسي جامد اووي لحد ما حسيت بحاجه سخنه نزلت مني ودم فيه حاجه بتمط كدا جريت من الخضه علي ماما لقتها بتقولي فتحتي نفسك يا شرموطه وجبتي لبوكي العار يا وسخه وضربتني علقه كسرت فيها ايدي ومن يومها حتي الان انا عار البيت وفضلت تعيط اوي قولتلها بس قولتيلي انه انضحك عليكي باسم الحب قالت كنت بكذب عليك علشان تبعد عني حضنتها جااااامد اووي وطلعت الطقم من جيبي وقولتلها دي هديتك فتحتها بسرعه قالت تايجر انت بتحب اللون دا قولتلها ايوه قالت دا بيهيجني علي نفسي دا انا هلبسهولك كل يوم ومش هغيره ولبسته وكنت هتجنن من الهيجان لانه كان مش مخبي غير خرم طزنا وزنبورها بس لانه كان مقاس اصغر من مقاسها بنمرتين


الي اللقاء مع الجزء الثالث من ايامي في مدينة السادات



الجزء الثالث

ايامي في مدينه السادات
الاندر والبرا التايجر كانوا مخلينها ممثله افلام بورنو بجد خلتني هيجان بطريقه محستهاش قبل كدا قولتلها بقولك ايه انا عاوز انام معاكي بس بطريقتي انا قالت اللي هي ازاي قولتلها سيبي نفسك ليا ومش هتندمي قالت انا ملكك انت بس طلعت البلكونه وقطعت حبل من حبال الغسيل وجبت معايا كام مشبك من مشابك الغسيل الصغيره ولقيت 2من الكبار جبتهم وجيت وجبت طرحه من بتوعها ونيمتها عالسرير وخبيت عنيها بالطرحه وهي بقت مرعوبه وتقول احمد انت هتعمل ايه انت حبيبي ياحمد متخوفنيش منك قولتلها اهدي بس ومسكت اديها ورا ضهرها وربطها بالحبل هنا خافت وبداءت تبكي من الخوف قولتلها متخفيش انا جبيبك ونزلتها علي ركبها وبدون مقدمات ضربتها بالكف علي وشها صرخت وقالت ااه بتضربني ليه كدا انا عملت ايه استعطفها ليا زاد جبروتي عليها ضربتها تاني وضربت كتير هي قالت احمد في ايه انت هتموتني حضنتها وقولتلها لا هنام معاكي بس
حركت ايدي علي وشها بشويش واديتها ايدي تبوس فيها قالت احمد انا خايفه منك اوي طلعت بزازها وجبت المشبك الصغير وقفشت بيه حلمتها قالت ااااااه ايه دا بيوجع بس حلو اوووي شديت المشبك من غير ما افتحه صرخت وحطيته تاني وبزها التاني حطيت فيه مشبك ماسك الحلمه وهي تصرخ وتهيج لحد ما قلعلتها الاندر وهي وقفه جبت المشبك الكبير وخليته يمسك زنبورها بقت تنط وتصرخ وتقول ارحمني يا احمد انا حبيبتك وانا عمال اضرب طيزها بالكف وهي تصرخ وانا اضربها اكتر وقولها اخرضي يا شرموطه تسكت وتصرخ تاني اضرب اكتر واكتر واكتر وهي تصرخي وتقولي ارحمني هموت وهي تصرخ وانا اهيج اكتر اضربها جااااامد ولفيت شعرها علي ايدي وهي متغميه تقولي فين زبك هموت عليه ونزلتها وزبي قدام بؤها وهي هيجانه راحت قفشه زبي ترضعه جااااامد وتقولي هقطع زبك رضاعه انت جبروت هتموتني وترضع وانا اخنقها بزبي وهي ترضع جامد اووووي واحنا هيجانين كدا رن جرس الباب لقتها قالت فكني بسرع قولتلها ماشي فكتها وقولتلها خشي الحمام لحد ما اشوف مين جؤيت علي الحمام وانا لبست ترنج وتيشيرت وخرج افتح الباب ايه دا ماريا جايه متاخره ليه كدا قالت معلش قلقت قولتلها مش موضوع قلق دا انا اتخضت عليكي قالت اسفه وبصت كدا وقال امال هي فين قولتلها معرفش كنت نايم لقتها خرجت من الحمام عريانه وتقولي متعرفش انا فين يا راجل ماريا قالت لها ايه دا انت اتجننتي ازاي تطلعي كدا قالت لها ومطلعش ليه دا جوزي قالت لها جوزك من امتي قالت لها من اول ما سافرتي اتجوزنا ماريا الف مبروك حد غيري يعرف قالت لها لا انتي بس وقالت لماريا خشي خدي شور وسدي ودانك وعينك علشان احنا بنعمل قله ادب ضحكت ماريا وقالت لها سفله طول عمرك يلا خشي ومن غير اصوات انا جايا مفرهده انا استغربت ازاي ماريا عادي كدا تشوفها عريانه وتتكلم معاها بالسفاله دي وهي عادي خالص كدا
دخلت وقلعت وقولتلها فصلتني الشرموطه قالت شرموطه كبيره هتموت وتتناك منك ما انا حكيت عنك وانك بتقطع كسي نيك سكت شويه قالت ايه نفسك فيها ولا ايه بص انت عارف انا بخليك تنام معايا علشان بحبك انما ماريا عيله هبله ممكن تفضحنا وتقول للبنات اوصفلكم ماريا جسمها فرنساوي زي ما الكتاب بيقول بزاز وطيز تجنن لا تهيج شعرها اسود وهي بتلبس كاب من غير اي حاجه معاه قولتلها ركبه في دماغي انيكك انتي وهي قالت هعرض عليها ببص لقيتها وقفه بورا الباب اتريها سمعه كل حاجه جريت علي اوضتها تستخبي ندهتلها تعالي يا وسخه وققه بتبصي علي زبه ما تقولي نفسك فيه وهو هيفشخك ولقيت. ماريا جايا ملط وتقول هتنيك طيزي بس علشان مش مفتوحه قالت لها جوزي يفتحك يا لبوه وتبقي مراته انتي كمان قولتلها اوووش مسمعش نفسك في ايه يالبوه انتي وهي انتوا هتباصوا مع بعض وانا واقف ايه هعمل اللي في مزاجي انا يا لبوه انتي وهي قالت ماريا اخري طيزي علشان متفتحنيش قولتلها انزلي ارضعي يا لبوه انتي وهي ماريا بقت ترضع بجنون وتقول اول مره ابقي مع اتنين وترضعي وهي ترضع معاها وحده بترضع زبي والتانيه بترضع بضاني وانا بنيك بؤها واضرب وشها بالكف واحشر زبي للاخر وانيك بؤها واخنقها بزبي وكنت ناوي افتحها خلتها تنام علي بطنها ومريا ترضع كسها وانا واقف وراها وبضرب طيزها بالكف جااامد وهي تقول الضري بيهيجني اضرب اكتر واضربها اكتر وهزطزها بايدي واضرب وهي ترضع وتقولها كسك حلو يا لبوه احمد فشخك نيك وفتحت طزها بايدي وحركت زبي بشويش علي خرم طزها وبليته ورحت حاشر زبي جوا طزها صرخت ضغط اكتر جريت وقالت احا بيوجعني براحه شخرتلها وقولتلها بلاش مرقعه يا لبوه طيزك وسعه اتنكتي كتير قيل كدا اثبتي يا كسمك وقفت ووطت تلحس وانا رشقتةزبي في كسها وفضلت انيك وارزع في طزها وهي بتلحس لها في كسها وانا انيك جااامد وهي تصوت وانا علي اخري وبدون ما اشعر دخلت زبي في كسها ودم كسها غرق زبي والي لقاء في

الجزء الرابع

وبعد ما نزل ددمم كسها علي زبي فوقت انا وهي للحظات متنحين لبعض وهي قالت ليه كدا قولتلك مش عيزاك تفتحني ليه كدا قولنا هنقضي مع بعض وقت حلو وخلاص ليه كدا وفضلت تبكي وانا قولتلها مكنتش في وعي كنت في شهوتي ومكنتش عارف بعمل ايه وحضنتها وبكت جامد اوي قامت قيللها متخفيش احمد هيتجوزك انتي كمان عرفي واول ما تتخرجي يبقي رسمي وانا وانتي نبقي متجوزين راجل واحد بلاش نكد بقي خلينا نتبسط مع جوزنا ضحكت ماريا وقالت انتي كل همك تتناكي
قالت لها ايوه هو الست عايشه ليه مش عشان تتناك قولتلها وانا نياكك انتي وهي يلا فنسي انتي وهي (دوجي ستيل) ومسكتها وحشرت زبي في كسها وانا بنيك جامد ونسيت كل اللي حصل بقيت انيك وانا في عالمي الخاص ملك زماني اطلع من كس دي لكس دي وانيك جااامد وافشخ فيهم نيك وانا عمال انيك اترعشت ماريا وغرقت زبي بمعناها الحرفي وعمال انيك في كسهم الاتنين قالت حبيبي نزل جوايا عشرني عاوزه ابقي حامل منك وفضلت انيك وحسيت باللبن طلعت زبي ونزلت علي وش ماريا ووشها ومسحوا زبي بلسانهم ماريا احمد انا كدا بقيت مراتك قولتلها اكيد قالت بجد يعني مش هتسبني قولتلها لا مش هسيبك قالت انا بحبك
قولتلها وانا كمان بحبك حسيت ان في غيره منها لانه شافت ان ماريا نزلت علي زبي وهي لا وكمان ماريا خدت لبني علي وشها وهي لا فبصيت لهم وقولتلهم بس القديمه ديما تحلي ضحكوا وقولتلهم شور وننزل ماريا لا يا قلبي عندي مذاكره عوزه اخلص بسرعه علشان يبقي رسمي قمنا اخدنا شور وبعد كدا نولت انا وهي وسبنا ماريا في الشقه ونزلنا نتمشي انا وهي واحنا بنتمشي جالها تليفون وقفت مكنها مش بتتحرك ومره وحده صرخت وصرخت جااامد وبصوت كله وجع حبيبي يا بابا صرختها خلتني اتخلع من جوايا وبدون تفكير حضنتها وهي بتبكي وقالت بابا مات يا احمد رجعنا علي الشقه اخدتها واخدت تاكسي وروحت معها لاهلها وعرفتهم اني دكتور عندها في الكليه وسبتها وروحت اخر الليل دخلت الشقه ماريا جت تعبان من السفر قوم خد شور قولتلها لا هنام قالت خدني في حضنك ونيمني قولتلها تعالي ونمت بهدومي زي مانا وهي في حضني قالت هنزل اجازه علشان الامتحانات الميد ترم هتبداء ومش هعرف انزل قولتلها ماشي امتي قالت بكره او بعده قولتلها ماشي ونمت نوم كله وجع صحيت الساعه 10الصبح ملقتهاش في حضني ولقاها لزقه ورقه ع السرير معلش صعب عليا اصحيك انا هسافر وهرجع بعد اسبوع.....

ونتقابل في باقي الاجزاء



الجزء الخامس

قمت اخدت شور واتصلت بيها وقولتلها اخبارك اية طمنيني عليكي قالت تعبانه وموت بابا كسر فيا الفرحه واحتمال مرجعش قبل شهر قولتلها ازاي والميد ترم قالت مش عارفه المهم طمني عليك وعلي ماريا قولتلها سافرت قالت معنديش خبر قولتلها صحيت لقتها مش هنا وكتبه انها هترجع بعد اسبوع قالت احمد عارفه انك عاوز تفضل مع ماريا لانها اجمل مني ولانك انت اللي فتحتها وانا كنت مفتوحه عارفه ان كل دا ليه جواك تاثير وعيطت بوجع قولتلها لا ابدا انا حبيتك وبحبك ومش هسيبك ابدا بس انتي شدي حيلك وتعالي يلا انا مستنيكي وقفلت معاها كلمت ماريا انتي فين ووصلتي ولا لسه قالت ساعه وبوصل اطمنت عليها وقولتلها لما توصلي كلميني وقفلت معاها وقلت انزل اشوف اشتري حاجه اكلها وانا علي السلم لقيت ام لوجي السمسار انت نازل يا احمد قولتلها ايوه قالت كنت عوزاك في كلمتين قولتلها ومالو يلا نطلع طلعنا وقعدنا ع الانتريه اللي هو في الصاله وام لوجي قالت بص بقي يا دكتور انا جالي كلام ان انت معيش معاك او بتجيب بنات هنا وان الدنيا هنا كلها مسخره وحاجه مش كويسه قولتلها جالك كلا وانتي قولتيه يبقي حقيقه انتي هتكذبي ليه يعني بصي هو صحيح في هنا بنات معايا ودي حقيقه مش كذبة بس انا راجل محترم ومليش في الحجات بتاعت ******* دي قالت ***** ايه قولتلها قالي وقولتله والحكاوي دي تعالي دغري عايزه تعرفي حاجه اعرفيها مني وشديت معاها قالت يعنى ايه قولتلها يعني اسمعي منى مش عني. قالت يعني تقلبها دعاره وتقولي اسمع منك قولتلها دعاره دي للاشكال الوسخه المهم اتعصبت عليها قالت اول الشهر هجيب حد مكانك هنا اعمل حسابك علي كدا قولتلها ومالو ملكك وانتي حره فيه سكتت شويه وقالت انت بجد بتنام معاهم؟ قولتلها جيبي من الاخر قالت انت متعصب ليه في ايه قولتلها بحبش اللف والدوران قالت عندك عصير ولا انزل اجيب قولتلها معلش حقك عليا دخلتك جننتني ونستني لحظه واحده اجيب عصير ودخلت جبت عصير من التلاجه ورجعت لقتها فكت طرحتها وقالت لازم نجبلك شقه احسن من دي وفي مكان احسن من هنا قولتلها معنديش مشكله قالت خلاص من بكره هتروح الخامسة منطقه شيك وفلل وناس راقيه غير هنا خالص قولتلها ماشي بس ع فكره شعرك جميل اوووووي قالت انت واخد بالك قولتلها ايوه قالت شكرا انت زوق بس عصبي اووي قولتلها معلش حصل خير قالت تعالي افرجك علي شقة الخامسه قولتلها نشرب العصير وننزل نزلنا ووقفت تاكسي وهي قالتله العنوان وروحنا منطقة عباره عن فلل ومنطقه هاديه جدا نزلنا وقالت تعالى هنا الشقه ي الدور الاول دا فتحت الشقه وقالت بص دي بتعتي انا مش بتاعت حد يعني مش بسكنها بس هسكنهالك انت قولتلها والبنات قالت يا عم سيبك منهم المهم انت تدلع قولتلها وبعدين بقي قالت في ايه قولتله الشقه تجنن وصحبتها تجنن اكتر منها قالت بجد انا عجبتك للدرجه دي دا انا حتي مش بعرف اتكلم ولا تعليمي زيك ولا حاجه قولتلها مين قال كدا دا انتي تتكلي اكل بجد يا بخته جوزك ضحكت وقالت ايوه يا بخته بس هو فين بقي قولتلها هو ماله قالت ميت من 3سنين كان اكبر مني ب 25سنه واتجوزته شهرين ومات قولتلها معندهوش حق حد يسيب الجمال دا ويموت قالت يلا هنعمل ايه بقي تعالي افرجك علي الشقه اهيه اربع اوض وحمامين والحمام دا فيه جاكوزي ايوه البتاع اللي انت قولته دا انت اول حد هيعيش فيها كل حاجه فيه زيرو قولتلها سيبك انتي من الشقه صحبتها هي اللي تجنن قالت انت شقي اوي وانا مش قدك وبعدين اقولك الصراحه انا شوفتك وانت نايم مع البنتين ومن وقتها وانا مش علي بعضي قولتلها ازاي قالت لما حسيت انك بتنام معاهم قولت لازم اتاكد وروحت قعدت في الشقه بتعتي اللي قصادك الفاضيه قولتلها ايوه مقفوله علي طول قالت ايوه ولما انت وهي قفلتوا الباب حطيت ودني سمعت همس وصوت زي ميكون وحده بتتناك فتحت الباب بالنسخه اللي معايا دخلت لقيتك بتنيك في دي وطلعه تحطه في دي زي افلام السكس كنت نفسي اقلع وادخل معاكم بس خفت وخرجت جري ومنمتش ليلتها من الهيجان

قولتلها شوفت خيالك بس قولت مختش في بالي ورحت حاضنها جامد من ضهرها وضمتها جامد عليا وايدي علي بزازها وانا ببوس في رقبتها لقتها بتترعش وقالت هموت وراحت مغرقها الاندر كأنها عملت حمام علي نفسها

انا قولتلها احا ايه دا قالت 3سنين مفيش راجل لمسني و 35سنه اتنكت فيهم 10مرات من جوزي اللي مات
حضنتها جامد وقولتلها انا من النهارده جوزك قالت اخاف منك لانك مفتري كنت بتضرب طيز البت الكف تخليها تتنفض وانا بخاف من كدا اوووي قولتلها جربتي ولا بتخافي من بعيد لبعيد قالت لا بخاف منه ومجربتهوش خالص قولتلها لو جربتي هتبقي مدمنه قالت بجد قولتلها ايوه قالت انا ملكك اعمل اللي انت عايزة فيا بس اوعدني ما هتسبني علشان متعلقش بيك وتسبني واتوه من غيرك قولتلغ اوعدك مش هسيبك ابدا واخدتها جوا حضني وبداءات اقلعها هدومها وانا عمال ابوس فيها وهي دايبه وهاجت اكتر لما قفشت كسها بكف ايدي وعصرته صرخت وقالت هموت منه كدا وانا عمال ارضع بزازها وكسها في ايدي وارضع وهي عماله توحوح واهاتها طلعه كلها اشتياق تقولي متعني متع محرومه وهموت واتناك انت ولعتني وطلعت جووايا ناري وانا عمال ارضع بزازها واعصر كسها وهي ااااااااه هموووت كسي اتهري في ايدك وعمال ينزل وانا بحلب بزازها بين شفيفي زقتها علي كرسي الانتريه وبقت مفنسه وطزها بيضه تهبل كسها فيه زنبور كبير واقف ومشدود وانا هتجنن عليها وروحت ضاربها بالكف علي طزها صرخت ااااااااه ليه كدا ضربتها التاني والتالت واضرب وهي تصرخ هموت يا حبيبي هموت من الشهوه اضربها جامد واضرب واضرب طزها بقت حمرررا اووووي واضربها وهي تصرخ مكنتش اعرف انه بيهيج اوي كدا اضرب طيزي جامد متعني وقطع طيز لبوتك وانا نازل فيها بالكف علي طزها وهي بتعض في كرسي الانتريه وانا بضرب جامد وهي تصرخ وتقولي دخل زبك في كسي هموت عليك طزها الحمرا اللي كف ايدي علم عليها خلاني هجت اووي وروحت حاشر زبي في كسها وهي شهقت وقالت كسم كدا احا كنت فين كنت فين وانا هموت من الهيجان نيك جااااامد قطع لبوتك وانا عمال ارزه في كسها وانيك جامد وكسها ضيق اووووي كانها متلمستش ابدا وانيك واعشرها وانيك وانيك وانيك اكتر واكتر وزبي هيتفرتك من الشهوه وحسيت باللبن طلعت زبي ونزلت اللبن علي طزها قالت حرام عليك ليه نزلت بره قولتلها علشان ناسيه انك هتحملي وانتي مش متجوزه قالت نسيت من اللي كنت فيه قولتلها بكره هخدك اركبلك لولب ونزل برحتنا جوا وبره وفي كل حته....
ونلتقي معكم في الجزء السادس


الجزء السادس

بعتذر عن التأخير لظروف خاصه بيا

تاني يوم كلمتها وفعلا جت المستشفى وركبت لولب وقالت يا مصيبتي لو حد من اهلي عرف هيموتوني قولتلها وهم هيعرفوا منين سيبك انتي مفيش اجمل من اني انزل لبني جواكي قالت متيجي نتجوز احسن واهو تنزل برحتك قولتلها ومالو بس عرفي قالت لا عرفي لا حد يشوفني معاك اتفضح انا مش غريبه انا مولوده هنا واهلي كلهم هنا قولتلها هخلص شغلي وهروح شقه الاولي قالت لا الخمسه قولتلها الخامسه منطقه ملل قالت روح ونام وانا هجيلك اعمل الغدي علي ما تروح ونزلت وهي ع السلم لقتها بتتصل بيا ينفع ولا لا قولتلها لا خليه بكره او بعده قالت طيب خلصت شغلي وروحت شقة الخامسه ونمت نوم عميق جدا وكاني في عالم تاني لوحدي صحيت علي ايد بتلعب في زبي فتحت عيني لقتها بترضع فيه وبتقولي كنت فين الفتره دي انا كنت محتجالك اوي وبترضع جاامد انا عملت نفسي نايم وهي بترضع وتقول اصحي بقي هتفضل نايم كدا
وهي بترضع جامد وانا مستمتع جدا وهي بترضع وتمتعي زبي نطرت لبني جوا بؤها فضلت تكح وقالت انت صاحي وكنت قاصدها كنت هتموتني انت مجنووون بس بعشقك قولتلها كان نفسي ترضعي وتبلعي لبني قالت معمريش عملتها بس هعملها بعد كدا علشانك علي طول قالت يلا خد دوش وتعالي اتغدا انا هسييك واجيلك بكره الصبح عشان اهلي حسوا اني بقيت اغيب بره كتير ومش عايزه مشاكل قولتلها ماشي وخدت دوش فعلا وخرجت اكلت وطلعت في الجنينه اللي قدام الشقه وطلعت الموبايل لقيت رساله من مايا بتقول احمد انا شكلي حامل وخايفه اوووي مش عارفه اعمل ايه اتصلت بيها موبيلها مقفول اتصلت كتيرر وبعتلها واتس ولا حاجه منى وصلت اتصلت تاني وتالت لقيت صحبتها بتكلمني وبتقولي انها تعبت وفي المستشفى قولتلها طيب خلي اي دكتور عندك يكلمني وبعد ساعه لقتها بتتصل وبتقولي الدكتور معاك عرفته بنفسي ورحبت بيه وهو كمان وسالته عن ماريا قالي محاولة انتحار بس محصلش حاجه كميه مضاد حيوي كبيره عملت لها هبوط بس هي تمام دلوقتي وكله مضبوط شكرته وترجيته انه يقول لاهلها مجرد انميا هي السبب وهو وعدني انه هيقول لهم كدا الموضوع هزني جدا من جوايا ولاول مره احس انى السبب في كل دا وانه لازم يتصلح وانا اللي اصلحه نمت وتاني يوم الصبح لقيت ام جني جايا صباح آلخير نمت كويس احضرلك فطار دا كل وانا كاني مش شايفها لحد ما جت وحضنتني حسات انها نار جوايا قولتلها ابعدي مش طايقك ولا طايق نفسي قالت مالك قولتلها البنت كانت هتموت نفسها بسبب غبائي مكنش لازم افتحها وكنت غبي وخليتها تعيش مزلوله علشان غبائي قالت اهدي والموضوع سهل اتجوزها وفعلا كان القرار الاسهل قولتلها يعني مش هتزعلي قالت لا هتتجوزني انا وهي وعارفه انها بنت بنوت وانت اللي فتحتها فطعمها ديما هيكون حلو معاك ومش هزعل ابدا وفضلت تتكلم قولتلها خلاص يلا بينا نروح انا وانتي لاهلها قالت مجنون صح واهلي قولتلها اي حاجه وخلاص هو انتي هتغلبي وطلعت انا وهي وروحت لاهلها وكلمت والدها بس هو حرق دمي لما قالي بنتي عيله 19سنه وانت 39 مش واخد بالك انا قد ابوها وقال طلبك تلقاه في حته تانيه
رجعت وانا مختوق وام لوجي عماله تهزر وتحاول تغير المود بس انا مقفول من الموقف بعت لماريا رساله حكيت كل حاجه وانه ابوها رفض جوازها بيا وانه انا مش عارف اعمل ايه المهم روحت نمت من خنقتي ومنزلتش الشغل وجت ام لوجي وقالت بقولك ايه منفسكش فيا وتقطعني وتخليني اصرخ من النيك قولتلها ومالو بس علي طريقتي الخاصه قومت مقلعها هدومها وخليتها بالاندر والبرا وربطها من رقبتها بالحزام وفتحت دولابي جبت منه شماعتين خشب وبدات اضرب طيزها ومع اول ضربه صرخت وقات ايه دا قولتلها مسمعش نفس كسمك وقلعتها الاندر ولبستهولها في وشها وبداءات اضرب بعنف وهي تزوم وعايزه تصرخ اضرب واضرب. واضرب اكتر وهي عماله تبكي وتقولي ارحمني هموت وانا شهوتي تزيد واجلدها اكتر وهي تقول انا هموت ارحمني ورحت قاعد علي طيزها وحشرت زبي في كسها وشعرها في ايدي وفضلت انيك جااامد وادك جوا كسها وافتري جامد وانيك بكل قوتي وهي تصرخ هموت ارحمي كسي اتفشخ براحه وانا ادق كسها افشخه جااامد وانيك جامد وانيك اكتر واكتر وهي تريل من الشهوه وانا راكب عليها نيك وزبي جواها وايدي بشتد شعرها وايدي التانيه بتضرب طيزها وانيك وهي بترعش وتغرق زبي وانا بضربها وغرق كسها لبني واسحب زبي من كسها واروح اطلع ع سريري ونمت كاني مت ولما صحيت لقتها هي كمان نايمه بحضني ونلتقي في جزء جديد
قريبا
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل