متسلسلة سر السعادة ـ حتى الجزء التاسع (1 مشاهد)

ا

ابيقور

عنتيل زائر
غير متصل
هنبدا اول قصه اكتبها في المنتدى ده
اول حاجه دي قصه حقيقية بس الاسامي متغيره
انا اسمي مصطفي رفعت عزالدين شاب عندي ٢٠ سنه من من الشرقيه من اسره مش فقيره ولا ثريه اسرتي تتكون من ٥ أفراد ملهمش دور في القصه اسره محترمه كلها وانا المشاغب طول عمري بحب المشاكل صحابي نصهم صحاب سوء والنص التاني ناس محترمه بس كنت اكتر وقتي مع صحاب السو اي مصلحه تجيب فلوس راشق فيها كانت يمين او شمال طول عمري بكره التعليم علي الرغم اني كنت شاطر لعند ٣ اعدادي بس غصب عني دخلت ثانوي ومشيت بالحب وخلصت الثانوي ودخلت كليه علوم كليه صعبه جدا علي اللي بيزاكر مابالك بقي للي مكبر دماغه علشان كده كبرت للكليه واشتغلت ومن هنا بدات قصتي اول شغل رحت كافيه اول يوم المدير عملي البحر طحينه قالي أقف اتعلم وشوف هتتعامل مع الزباين ازاي اتعلم في أول يوم كل حاجه في الصاله.بس معرفتش اتعلم اكون معرص
تاني صحيت رحة الشغل كنت شفت ليلي رحت استلمت مع زميلي مسحنا الصاله وروقنا المكان والزباين بدات اشوف الطلابات رحت لأول طربيزه كان زبون محترم والدنيا تمام وزي الفل كان يوم حلو لعند لما الساعه جت ٢ بليل واحد وصحبته جم قعدوا علي تربيزه في آخر الكافيه شكلهم كانوا مش تمام لازقين في بعض مش كملوا خمس دقايق طلبوا والطلابات نزلتلهم الواد مشيت من هنا والبوس اشتغل في البت والتقفيش اشتغل أضيفت صحبي قلي ملكش دعوة مسكت نفسي لعند لما الواد نادي علي رحت اشوف وانا مش طيقه وده الحوار اللي دار بنا وهيكون اسمه الزبون.
الزبون:ياااااااااا
انا:نعم يا فندم
الزبون:امسك صورنا
انا مسكت الفون علشان اصورهم علي اساس انها صوره عاديه فتحت الكاميرا من هنا الزبون مسك بز البت وبيبوسها هنا جبت اخري رحت مكسر التلفون ومدور الضرب في الزبون زميلي جم مسكوني وبتاع الزبون قال عاوز المدير وطبعا الزبون ديما علي حق جه المدير غلطني وطبعا رفدني بس عادي مفرقش معايا روحت ونا في الموصلات واحد صحبي كلمني فابساله علي شغل حظي الحلو لقيته بيقولي غي شغل في محل عبايات حريمي وقمصان نوم والكلام ده كله قلتله خلاص ماشي من بكرا هنزل الشغل

روحت وانا داخل الشارع لقيت في خناقه حريمي مش شغلت دماغي بس وانا ماشي سمعت وحده في الخناقه بتشتم بتقول ياله ياللي بتتناكي من اخو جوزك علقت قوي الحته دي ودي تكون اول وحده معانا في القصه
ودي معلوماتها
اسمها :سماح
عمرها :٣٦ سنه بس تشوفها تقول لسه عندها ٢٥ جسم ابن متناكه يسخن التلج
عندها٣ بنات سنهم متقارب من بعض

جوزها:عبد****
عايش في كوكب تاني اخوه متحكم فيه في كل حاجه راجل هلهوله يعني

اخو جوزها :محمد
عمره ٤٠سنه مش متجوز
راجل شمال في نفسه عنده توك توك طول الليل يلعب قمار علي القهوه مش بيشرب مخدرات مهتم بصحته ولبسه

نرجع لموضوعنا
رجت تاني يوم المحل بتاع الملابس وشغل علي الرايق بشتغل برحتي اكنه المحل بتاعي عدي شهر مفيش جديد كل يوم اروح الشغل
لعند لما جه يوم قاعد في المحل لقيت سماح جايه الضهر المحل مع محمد وبتشتري قمصان نوم وتوريها لمحمد اخو جوزها وسنتيانات انا واقف دماغي عملت error بقول في دماغي يعني بتنقي اللي يعجب اخو جوزها وجوزها نفسه مش موجود هنا جه في دماغي يوم الخناقة وافتكرت الشتيمه قولت بس يبقي كلام الوليه صح
المهم سماح خلصت شراء الهدوم ومحمد حاسب وساب فلوس زياده وقال انت مش شوفت حاجه قولتله حصل
بس في دماغ علي الحرام لهنيكوا في افكركم
خلص اليوم رحت لواحد صحبي جي معايا لو علي الموت و
ودي معلوماته
الاسم :عبدالرحمن
العمر:٢١
مش باقي علي الدنيا جي في اي مصلحه
المهم رحت حكيت علي اللي حصل قلي مش ينفع نخش عليها دغري علشان دي شرموطه ممكن تتشرمط وتلبسنا مصيبه قلي لازم نمسكهم متلبسيين
عدي اسبوع كنت في يوم اجازه من الشغل قاعد مع عبدالرحمن قدام البيت بتعنا لقيت سماح ومحمد اخو جوزها بيركبوا التوكتوك وماشيين في دقيقه كنت انى وعبدالرحمن راكبين المتوسكل ومشينا وراهم لعند لما وقفوا في بلد جمب بلدنا فيها مساكن وقفنا بعيد علشان محدش يشوفنا ركن محمد التوكتوك وطلعوا المساكن طلعنا ورهم من غير لما يخدوا بالهم دخلوا الشقه مش رضينا نخش وراهم علي طول قعدنا عشر دقايق وخبطنا علي الباب

وكده يكون خلص الجزء الأول **** يكون عجبكم واللي عندي رأي يكتبه في تعليق انتظروني في الجزاء التاني قريبا


الجزء الثاني

وقفت الجزء اللي فات لما سماح ومحمد طلعوا المساكن وخبطنا عليهم انا وعبدالرحمن صحبي
اول لما الباب فتح سماح لقتنا في وشها تحس انا شافت عفاريت اتمسمرت مكنها رحت زفتها جوه الشقه وداخل كان محمد في الحمام وطالع بيقول مين يا حبيبتي لقانا في وشه رحنا نزلنا فيه ضرب ومكتفينه
ومصورينهم هما الاتنين ملط بس سماح شرموطه وتتوقع من الشرموطه اي حاجه قامت سماح شغاله في الشرمطه بس انا مكنش فارق معايا نيك ببص علي عبدالرحمن لقيته حيحان علي نفسه والصراحه سماح سخنه
عبدالرحمن اخد سماح ودخل الاوضه وانا قاعد مع محمد وده الحوار اللي دار بنا
محمد:فكني والنبي وهديك الفلوس اللي انت عوزها
انا :لا ده لسه الحفله هتبتدي
محمد:لا حفله اي انا مش بتاع حفلات
انا: هنزل دلوقتي خمس دقايق وجاي
نزلت دورت علي مكتبه واشتريت دفتر وصلات امانه وقلم وطلعت بسرعه طلعت لقيت سماح لسه في الاوضة وعبدالرحمن قاعد في الصاله بس شكله متغير محطتش في دماغي عبدالرحمن قال هنزل وجاي نزل من هنا انا قعدت مع محمد عملت ومضيته علي كام وصل وحصيت الدفتر في جيب الجاكت دخلت اشوف سماح لقيتها نايمه علي السرير رحت خبطها علي طيزها بقولها قومي ياشرموطه انتي فكره نفسك في فندق اتفزعت وقالت امال راح في صحبك الدكر. قولت مش وقته وطلعت الدفتر مضتها علي ٧ وصلات امانه واعنت الدفتر قولتلها متتحركيش من مكانك وطلعت الصاله لقيت عبدالرحمن جه بقوله كنت فين قلي كنت بجيب مصلحه وجاي قولتله ماشي
قولت لمحمد دلوقتي هتتصل علي اخوك عبد**** تقوله انتوا هتباتوا بره النهارده
محمد:مينفعش
انا:لا هينفع يا كسمك ولو فتحت بقك هدبحك
محمد: حاضر
ده كله عبدالرحمن قاعد ساكت
انا:اي يا صحبي مالك من ساعه لما خرجت وانت ساكت
عبدالرحمن:اي لا مفيش انا تمام
انا:يا ريت تكون تمام
راح عبدالرحمن مطلع حتت حشيش ولف جوب وقعد يشرب وراح مني قولت اقوم اشوف الشرموطه اللي في الاوضه دخلت بقلع الهدوم وقعدت بالبوكسر
قولتلها تعالي يا شرموطه جت قعدت جمبي رحت ضربها قلم قولتلها علي الارض يا شمال
نزلت علي الارض قولتلها مصي يا معرصه طلعت بتاعي وقعدت تمص وسخنتني وقمت عملت واحد تمام مش هقول بتاعي نص متر ولا بنزل ٢لتر لبن هو ١٩ سنتي بعد لما عملت الواحد قولتلها قوليلي بقي اي اللي حصل لعبدالرحمن قلتلي صحبك طلع عجله سبتها وانا مصدوم بس قولت مش وقته لقيت القعده ملهاش لزمه فكيت محمد علشان يروح هو وسماح وقلتله بعد بكرا عاوز ١٥٠الف جنيه لو بعد بكرا الفلوس مجتش هتشوف وش انا وانت هنتفاجا بيه نزل محمد وسماح صحيت عبدالرحمن قولتله فوقلي بقي سماح قالتلي كل حاجه وانك عجله راح فتح في العياط وبيقولي انه كان غصب عنه من وهو صغير واحد صاحب اخوه هو اللي عمل فيه كده وانا كاعاطف انبسطت 😂😂 قولتله انت لو مش صحبي من زمان كنت رميتك من البلكونه اخدته وروحنا كل واحد راح علي بيته لقيت أخويا الكبير في وشي ودي معلومات عنه
الاسم:عادل رفعت عزالدين
العمر :٢٨ سنه
متجوز بس مبيعرفش
مراته :سعاد
العمر:٢٥سنه
بس هي اللي مسيطره وهو مش بيكررلها كلمه
نرجع لموضوعنا
فتح بقي انت كل يوم ترجع نص الليل ومش محترم والناس ومش عارف اي سبته ودخلت شقتي نمت علي طول علشان كنت تعبان صحيت الصبح رحت المحل فتحت اليوم كان ماشي حلو وبعت كتير والليل دخل قفلت ومشيت وانا داخل الشارع لقيت محمد بقلوا بكرا هااا قال تمام يا ريس وانا داخل البت لقيت مرات اخويا في وشي أقفه بتتكلم في الفون واول لما شفتني قفلت وخبته دخلت شقتي لقيت الباب بيخبط فتحت الباب لقيتها دخلت بتقولي عاوزه اتكلم معاك قولت خشي دخلت قعدنا في الصاله وده الحوار اللي دار بنا
سعاد:انت عارف ان الست بتحتاج راجل يكون معاها تتحاما فيه ويحتويها
انا :ايوا وبعدين
سعاد:من الاخر انا عوزاك
انا:بصي يا سعاد انا وسخ اه وفيا العبر بس مش لدرجه دي اني اخون اخويا مهما عمل معايا اسمه اخويا
سعاد:بكيفك بقي بس مش تزعل انت واخوك
انا :عاوز اشوف علشان مشوفتلكيش
قامت سعاد مشيت وانا قعدت لفيت حتت حشيش ومسكت الفون اشوف الدنيا لقيت الباب بيرزع قومت اشوف مين لقيت أخويا نازل ضرب فيا وانا مش حاسس ولا بضرب ولا حاجه بس مستغرب هو في اي هو اي اللي حصل لكل ده ده اخويا اللي كنا صحاب ومفيش حاجه تفرقنا هنا قلي مش عنت عاوز اشوف وشك في البيت ده تاني وسبني ومشي كنت زهقت رحت واخد شنتط هدومي ولميت حاجتي فكرت اروح فين افتكرت اني لسه معايا مفتاح ورايح الشقه اللي سماح ومحمد كانوا بيتقبلوا فيها رحت علي هناك حطيت الشنط استنيت للصبح رحت لصاحب العماره طلبت منه شقه في نفس العماره حظي الحلو اخدت الشقه اللي فوق شقه محمد اخدت شنطي وطلعت الشقه لقيتها نضيفه حطيت حاجتي رنت علي صاحب المحل قلتله اني هاخد اجازه يومين.رنين علي محمد علشان يجيب الفلوس قلي ساعهزمن واكون في كافيه وقلي علي المكان رحتله دخلت الكافيه لقيت محمد قاعد رحتله اخدت منه الفلوس وقومت امشي مسك ايدي بيقولي رايح فين وصلات الامانه قولته اهه كنت هنسا طلعت الوصلات بتاعته ادتهاله وخدت الدفتر والفلوس ومشيت رحت الشقه عديت الفلوس طلعت عشرين ألف لوحدهم واخدت الباقي خبتهم رحت لعبدالرحمن صحبي اديته العشرين الف قولتله دي الفلوس اللي محمد جبهم انت نصيبك عشره وانا عشره واخد العشر تلاف ومشي وانا اخدت فلوسي ورحت الشقه والمغرب اذان وانا واق في البلكونه لقيت توكتوك محمد جه تحت ركنت ونزل منه ...
كده يبقي الجزء التاني خلص يا رب يعجبكم توقعوا مين نزل من التوكتوك



الجزء الثالث

وقفت الجزء اللي فات لما كنت واقف في البلكونه لقيت توكتوك محمد جه تحت البيت وركن ونزل منه سعاد بس سعاد نزلت ومحمد مش نزل سعاد طلعت وقفت علي السلم من غير متاخد بالها دخلت الشقه وشويه سماح جت هي ومحمد طلعت شقتي بسرعه جبت شومه ونزلت خبط اول لما محمد فتح رحت ضربه بالشومه علي راسه اغمي عليه رحت سحبته ودخلت علي جوه وقفلت الباب وقلتلهم اللي هسمع صوتها هدبحها سعاد اشتغلت في العياط وتبوس ايدي رحت ضربها قلم طيرتها قعدت افكر اعمل اي مش كنت عارف اعمل فيهم اي رحت قولت انا لازم اطلع بمصلحة من الحوار ده رحت رابط سعاد واخد سماح معايا الشقه بتاعتي قولتلها وده الحوار اللي دار بنا
انا :بصي يا سماح انا عاوزك في مصلحه يا توفقي يا تموتي
سماح:موفقه قبل لما تقول
لقتها بتقوم تقلع قولتله اقعدي يا بنت الشرموطه
قالت امال عاوز اي قولتلها انتي هتنزلي تعملي نفسك خايفه علشان اي طلب اطلبه يوفقوا لو عملتي اي حركه كده ولا كده هموتك قالت تمام
دخلت جبت دفتر وصلات امانه وقلم واخدتها ونزلت فكيت سعاد قولتلها اقلعي هدومك انتي وسماح قلعت بسرعه قولتلها عاوز اشوف سحاق دلوقتي قاموا هي وسماح يتسحقوا وانا طلعت الفون اصورهم لما زهقت رحت قولتلهم كفايه سعاد جايه تمسك زبري رحت قولتلها لا البسي هدومك لبست رحت طلعت دفتر وصلات امانه وخلتها تمضي علي ٥ وصلات مضت قولتلها دلوقتي هتروحي تتطلبي تتطلقي من عادل اخويا قعدت تعيط وتقولي اعمل اللي انت عاوزه خد دهبي نيكني اعمل اي حاجه مش عاوزه اطلق وقلتلها لا هتطلقي رحت اخدتها رميها بره الشقه كان محمد فاق راحت قعدت اضرب فيه لما كان هيموت وقلتله المرا اللي فاتت اخدت منك ١٥٠ الف بس المره دي هاخد كل اللي حيلتك وتقولي علي مكان الفلوس ومش هتعرف تعمل حاجه مرضيش يقول رحت نزلت فيه ضرب برضوا مرضيش يقول رحت دخلت المطبخ جبت سكينه سخنتها رحت حاطها علي ضهره رح صوت اقوله قول علي مكان الفلوس برضه مش بيرد قولتله بس انا زهقت هموتك ومش عاوز منك فلوس رحت نزلت الصيدليه جبت نوع سرنجه عبتها وداتهاله بيقولي انت ادتني اي قولتله سم قعد يصوت ويقول مش عاوز اموت قولتله لا هتموت لو مقولتليش علي مكان الفلوس كان بدا يهبط من الحقنه لقيته بيقولي علي بيت قديم بتاعهم بس محدش قاعد فيه واغمي عليه سماح قعدت تصوت رحت حطيت ايدي بسرعه علي بقها قولتلها مش مات ده مهدا كام ساعه ويصحي رحت اخدت محمد وسماح ورحت علي المقابر ورميته في وسط المقابر ملط واخدت سماح قولتلها انتي دلوقتي وبكرا الصبح تكوني عندي في المساكن سبتها وروحت لسه بخش الشقه لقيت فوني بيرن لقيه صاحب المحل بتاع الملابس قولتله لا انا خلاص مش هنزل شغل تاني قولي تمام ببص علي الفون لقيت أخويا رن وامي رحت رنيت علي امي لقتها بتقولي مرات اخوك جت وطلبت الطلاق واخدت هدومها ومشيت واخوك عاوزك ترجع البيت قولتلها لا انا خلاص معنتش هرجع البيت قالت برحتك بس وقت لما تزهق تعالي علي البيت مفتوح في اي وقت وقفلت
رحت طلبت اكل كانت الساعه ١ونص باليل شويه ولاكل جه اكلت وشربت شاي رحت جبت شنطه زي بتاعت السفر واخدتها ورحت علي المكان اللي محمد قال عليه دخلت البيت لقيت مفيش نور نورت الفون البيت فاضي ببص في الأرض لقيت حته عاليه في الأرض رحت اشوف لقيت في حاجه زي باب فتحت لقيت اوضه تحت الارض وده الباب بتاعها نزلت لقيت شنطت فلوس بفتح لقيتها دولارات ببص جمبها لقيت شنطت بفتحها لقيتها كلها طرب حشيش وشنطه كمان لقتها سبائك ذهب رحت اخدتها كلهم ورحت علي الشقه هنا عقلي وقف مش عارف اعمل اي واحد لسه عنده ٢٠ سنه يعمل اي بده كله نمت من كتر التفكير صحيت علي حد بيخبط علي الباب قمت بسرعه خبيت الشنط في الدولاب وطلعت افتح لقيها سماح بتقولي كل ده نوم قولتلها خشي دخلت كانت جيبه اكل معاها دخلت حطت الاكل علي السفره بتقولي قولت اجيب اكل معايا انت عايش وحدك وتلقيك مبتكلش رحت قعدت علي السفره معاها بس مش باكل
(ما هي شرموطه ممكن تشغل دمغها وتحطلي سم ولا اي حاجه )لقتني مبكلش رحت اكلت هي علشان اكل رحت اكلت انا كمان بعد لما اكلت قولتلها شيلي الاكل وانا هعمل شاي دخلت غسلت وعملت شاي طلعت الصاله لقتها بتقولي
سماح:هنشرب الشاي ونقسم الفلوس اللي رحت جبتها من عند محمد
انا:حاضر
سماح:يحضرلك الخير
انا:هخش اجيب الفلوس
دخلت جبت دفتر وصلات الامانه اللي مضتها قبل كده قولتلها دول ٧ وصلات امانه انتي مضيه عليهم الواحد بخمسين الف عاوزهم بالمصري ولا نيك
كانت هي انصدمت مني
ادتها ٦وصلات ودخلت جبت خمسين ألف من الفلوس واخدتها وسكتت قولت اسيب الحبل شويه قولتلها انا بعمل معاكي كده علشان عاوزك جمبي حاجه تربطنا ببعض قالت منا هكون جمبك بس بمزاجي مش عصب عني قولتلها متخفيش الوصل اللي معايا ده لامان بس
قالت ماشي عاوز حاجه تاني قولت عاوزك بس انت شكلك مش عاوزه قالت بسرعه لا مين قال كده خمس دقايق دخلت الحمام ربع ساعه عدت ولقيت بطل طلعه من الحمام انا برقت مين البطل ده معقل انا هنيك القمر ده وعملت واحد ابن متناكه هد حيلي انا وهي مكنتش قادره تمشي قامت استحمت ولبست وانا كمان استحميت وقعت افكر هعمل اي قولت طب الدولارات والسبائك سهلين ولازم ارجع البيت برضوا رحت نزلت علي محل بيبيع خزن رحت جبت خزنه كبير واخدتها علي البيت حطتها في شقتي كان اللي في البيت نايمين ورحت جبت شنطتين بتوع الفلوس والدهب حطيتها في الخزنه ورحت علي الشقه اللي في المساكن تاني نمت صحيت تاني يوم كان الامتحان هتبدا رحت مش عارف اي المواد اللي علي طبعا واحد مش راح من اول السنه رحت لقيت واحد صحبي اسمه كرم من بلد كلها بتوع مخدرات هنا افتكرت دخلنا الامتحان وطلعنا مش حليت حاجه رحت اخدت كرم ده ورحنا شربنا حجرين قمت حسابت قولتله انا عاوز اقضي حتت حشيش قالي خلصانه رحت معاه البيت عندهم لقيت ابوه راجل شكله معلم في نفسه كده قعدت معاه لقيت كرم بيقول لابوه اني بقضي حشيش استغربت ازاي بيقول كده لابوه وابوه عادي ابوه اسمه الحج حسنين قام ابوه جاب حتت حشيش كبيره تعملها يجي الف جنيه قولت بس يبقي ده اللي هيصرف الحشيش اللي معايا شويه والغدا جه اتغديت معاهم واخدت رقم الحج حسنين روحت علي البيت نمت وصحيت رحت اشتريت فون نضيف ولاب وخط جديد رنيت علي الحج حسنين لقية بيقولي كنت عارف انك هترن بقوله ازاي قالي حد هتيجي يقضي حشيش ويقعد يتغدا وكمان ياخد رقمي دانت لو جاي تخطب مش هتعمل كده قولي عاوز اي
انا :معايا طربت حشيش عاوز اصرفها قلي وحده بس قولت ايوا قلي حات كل اللي معاك وتعالي قولتله لا هصوره وابعته قال تمام صور كل اللي معاك وحات حته من البضاعه اللي معاك اشوف الصنف واقولك علي التمن قولتله تمام تاني يوم صورت ورحتله بالحته داق وبرق وقال دع صنف عال هاخد كل اللي معاك قولت تمام والسعر قالي ٦مليون جنيه قولتله يفتح **** يا عن
الحج قالي ١٠ ولا مش عاجبك اعمله قرص وكله قولتله تمام عشره مليون تاني يوم اخدت الشنطه بتاعت الحشيش ورحت لقيت كرم والحج حسنين قاعدين مستنين كرم عاين البضاعه وقال لابوه تمام ابوه طلع مفتاح عربيه وادهولي بقوله اي ده لقيته بيقولي هتلاقي عربيه قدام البيت عندك فيها الفلوس قولت تمام يا حج وانا ماشي ببص جمبي ليت بنت اقل ما يقال قمر رحت امشيت علي طول رحت قدام البيت لقيت عربيه BMW فبريكه رحت فتحت الشنطه لقيت ٤ شنط فلوس رحت خدتهم علي الخزنه علي طول من غير لما افكر نزلت اخدت العربيه ركنتها في جراج جمبنا
ورحت الشقه اللي في المساكن اخدت هدومي روحتها البيت ورنيت علي سماح قولتلها اني سبت الشقه كلمت سمسار يشوفلي شقه نضيفه في مكان نضيف وروحت نمت صحيت تاني يوم رحت الامتحان وعدي شهر في الامتحانات محصلش جديد وانا مروح حصل حاجه هغير حياتي وكده يبقي انتهي الجزء الثالث انتظرونا كل يوم حاجه جديده....


الجزء الرابع

وقفت الجزء اللي فات لما وانا راجع في الموصلات ركبت ميكروباص بفتح تيك توك لقيت فيديوا كله صور عليه اغنيه لتامر حسني المشكله مش في كده المشكله في ان اللي في الفيديو بنت عمتي وهي أصغر مني بس سنين متصور مع واحد صحبي صور كلها محن وبتاع ودي معلومات عنها
اسمها :ناهد
العمر :١٧سنه
وصفها حتت عسليه طيبه اي كلمتين تحن
ودي معلومات زميلي اللي معاها
الاسم: احمد سلكه
العمر :٢٠
شغال ميكانيكي من زمان ودخل صنايع مكملش تعليم
المهم اخدت الفيديو ورحت علي بيت عمتي عملتي كبيره في السن قعدت تعيط وبتاع قولتله انا هعرف اجيب حقنا
نزلت اتصلت علي أحمد ده مردش
قعدت ادور عليه في الأماكن اللي بيروحها ملقتهوش
قبلت واحد صحبه قلي مش عارف
اتصلت علي واحد بيمشي معاه اسمه ياسر عواجه لقيته بيقولي مش اعرف عنه حاجه قولتله يعني اي لقيته بيقولي اعملك اي هنا سمعت صوت احمدسلكه جمبه واخد الفون منه بيقولي وده الحوار اللي دار بينا
انا :اي ياحمد لفيت عليك البلد
احمد:ايوا ياسطا عاوز اي
انا:ياسطا تعالي المكنه بتاعتي بايظه تعالي علشان عاوزها بكرا الصبح
احمد:خلصانه ياسطا عشر دقايق وجاي
احمد قفل من هنا وانا طلعت استنيته علي نصيت الشارع لقيته جه هو وواحد اسمه حلاوه وياسر عواجه جه من هنا رحت سحبه من علي المتوسكل
ونزلت فيارب البواني والقلام رح نام في الأرض وقعد يقول والنبي والنبي ويصوت كان الناس طلعت الشارع رحت سحبته دخلته البدروم وقفلت عليه جوه وطلعت لصحابه ونزلت فيهم ضرب طلعوا يجروا رحت دخلت لأحمد البدوم مسكته بقوله انت فاكرني خول ولا هايف ونزلت فيه ضرب واخدت من الفون بتاعه فتحته ملقتش باسورد قولتله روح مفيش فون قلي لا والنبي بلاش التلفون قولتله روح وانا هجيبهولك مرضيش يمشي رحت رنيت علي ابوه قالتله تعالي خد ابنك علشان مش ادبحه ابوه ربع ساعه وجه عرفته اللي حصل قام ضربه بالقلم واخده ومشي احمد بيقول لابوه تلفوني معاه قولتله لا وقع في الخناقه راح ابوه قال لو لقيته جيبه بعد ازنك قولتله تمام واخده ومشي اخدت الفون طلعت فتحت الفون لقيت في صور ليه هو وبنت عمتي غير اللي علي التيك توك صور سكسي وحاجات والعرص مصور امه واخته وبنات كتير اخدت نسخه من الفون علي الابتوب بتاعي ومسحت كل حاجه علي الفون بتاع احمد سلكه رحته لعمتي قولتله علي اللي حصل بس مش قولت علي الصور السكسي قلتلي راجل ذي ابوك ** يرحمه قولتلها انا مكان ابويا ولو احتجتيني في اي وقت انا موجود بس ممكن اطلب منك طلب قالت اتفضل قولتلها عاوز اقعد مع ناهد شويه قالت برحتك قمت خبط علي باب اوضه ناهد لقيتها مش بترد رحت فتحت الباب ودخلت لقيتها عامله نفسها نايمه رحت قعدت جمبها علي السرير لسه بحط ايدي عليها لقيتها اتفزعت فكرت اني هضربها وبتقولي والنبي ما تضربني و** انا غلبانه ومش هعمل كده تاني كنت عاوز اضحك عليها شكلها يضحك قولتلها اقعدي يا بت عاوز اتكلم معاكي جت قعدت جمبي بقولها بصي انا مقولتش لامك علي الصور ولا حاجه بس ملكيش دعوه باحمد ده تاني قالت انا كنت بحبه وهو قال انه هيتجوزني ويفسحني كتير قولتله بصي اعتبري مفيش حاجه حصلت وانسي اللي فات بس لو عرفت انك كلمتيه تاني هدبحك وارميكي من البلكونه
قالت و**** ما هكلمه تاني خالص قولتلها وانا هخدك افسحك في يوم كده جت حضنتني وفرحانه سبتها وقمت طلعت لعمتي قولتله مش تكلمها ولا تضربها وكل حاجه خلصت قالت تمام سبتها ومشيت كانت الساعه عشره بليل افتكرت السمسار لقيته بيقولي أن في شقه في الشيخ زايد ونضيفه وسعرها ٧٥٠ الف جنيه قولتله تمام بكرا نروح نخلص فيها قال تمام روحت قولت لأمي اننا هنسافر لخالتي القاهره قالت لي في حاجه قولت لا هنروح زياره قالت ماشي دخلت اوضتي جهزت الفلوس واخدت فلوس زياده علشان الظروف افتكرت سماح قولت اكلمها وده الحوار اللي دار بنا
سماح:اللي نسينا
ان:ما انتي لو بتسالي كنت عرفتي اني مشغول في الامتحانات ولسه مخلص النهارده
سماح:كنت بتتخانق لي في الشارع شوفتك من البلكونه
انا: لا دي عيال بيرخموا علي واخدوا اللي فيه النصيب
سماح: ابقي طمني عليك مش تسيبني كده
انا:امال محمد عامل اي
سماح:لا محمد اتهبل خلاص بقي بيكلم نفسه عقله راح مش راجع
انا:احسن علشان مش يفكر يجي علي حاجه تخصني تاني
سماح:سيبك منه مش ناوي تحن انا تعباني وعزاك تنيكني
انا: قريب افضي بس عاوزه حاجه سلام
سماح:سلام
قفلت مع سماح ونمت علشان مسافر القاهره الصبح
صحيت الساعه ٧ لبست كانت أمي لبست ونزلت اخدت العربيه واخدت طريق القاهره ساعه زمن كنت في الشيخ زايد اتصلت علي السمسار بعتلي اللوكيشن رحت قبلته وكام مجهز الورق وكل حاجه شوفت الشقه انبهرت شقه فخمه كبيره ونضيفه وكل حاجه جديده
قعدنا وكتبت الشقه باسم امي علشان تحت السن ودفعت الفلوس للمالك اخد الفلوس ومشي نزلت انا وامي ده كله وامي مش فاهمه اي اللي بيحصل جبت الفلوس دي كلها منين والعربيه قولتلها هفهمك كل حاجه بعدين قالت لا انا عاوزه افهم ق
وقلتلها لما نروح من عند خالتي قالت لا مترحش لخالتك روحني قولتلها تمام ركبنا العربيه ونحنا في الطريق قولتلها الفلوس دي اني لقيت حتت آثار وانا ماشي وبعتها بمليون جنيه ودي فلوسها قالتلي ماشي مع اني عارف ان الكذبه دي متدخلش علي عيل صغير بس ده اللي جه في دماغي وصلنا البيت لسه بقعد لقيت امي بتقولي انت ملكش قعاد في بيتي انت مش هسكت غير لما تموتني كلنا خد هدومك واطلع بره
وهنا قررت اني امشي ومش هرجع تاني طلعت الشقه بتاعتي حولت شنط الفلوس في العربيه وسبت هدومي قولته همسح كل حاجه قديمه من حياتي واخدت العربيه ورحت عند عمتي طلبت اني اخد بنتها ناهد معايا تغير جو رايح مصيف بعد كلام كتير وفقت (ملحوظه عمتي جوزها ميت وملهاش غير بنتها ناهد وملهاش اخوات غير ابويا)ناهد جهزت شنطتها ونزلت معاية اخدت العربيه وطلعت علي الشيخ زايد ساعه ونص كنت وصلت طلعت ناهد الشقه وانا حولت الشنط علي الشقه قولت هنزل اشتري اكل لعند لما تغير هدومها
نزلت جبت اكل خفيف وطلعت الشقه كان العصر اذان قعدت ريحت جت ناهد لبسه هوت شورت شكله فاجر عليها وجت قعدت في حضني وبتقولي انا فرحانه قوي قولتلها وانا كمان فرحان بيكي اعملي حسابك اننا هننزل بليل نروح نشتري هدوم واكل للبيت قالت تمام
دخلت اوضتي اخدت ٥٠ الف والفيزا بتاعتي ونزلت علي مكنه ATMعملت إيداع للفلوس علشان اعرف اتعامل وروحت دخلت الشقه لقيت ناهد نامت قدام الشاشه رحت شلتها دخلتها الاوضه ودخلت نمت في اوضتي قلقت وانا نايم بفتح عيني لقيت ناهد بتحضني وبتقول انا طول عمري بحبك بس انت اللي كنت اللي سبتني المره دي لازم مش تضيع من ايدي عملت نفسي بصحا من النوم قامت عملت نفسها بتصحيني قومت صحيت بس قولت في دماغي لازم ده كله ينتهي قولتلها البسي علشان ننزل نجيب الطلبات قالت حاضر لبست ونزلنا اخدنا العربيه ورحنا مول وبدأنا نشتري هدوم ليا وهي بتنقي ليا اشتريت هدوم كتير ورلنا قسم الاكل اشترينا كى حاجه لزمه البيت رحت حسبت والطلبات حطيتها في العربيه ناهد راحت تركب بقولها رايحه فين بتقولي مش هنروح قولتلها لسه انتي واخدتها ودخلنا المول تاني رحنا قسم الحريمي قولتلها سيبيني انقي انا نقيتلها فستانين وكام هوت شورت وقمصين نوم واختارت هي شويت سنتيانات وكلوتات واخدها الحاجه وحسبت ومشينا وقفنا في كافيه اخدتها ونزلنا قعدنا في الكافيه طلبت حاجه معرفش اسمهااي😂وانا طلبت قهوه مظبوطه والتويتر جاب الحاجه بس حسيت انه مركز معاها قوي وحسسني اني شفاف بقوله في حاجه بيقولي ماله ده وسبني ومشي ببص ورايا لقيت برضه بيبص رحت قولت بس انت كده جبت اخرك رحت مسكه من دماغه ونازل فيه ضرب لعند لما طرش ددمم والناس شالت بنا لقيت واحد بتقول اهدي ةنت اي معصبك كده بقولها ملكيش فيه قالت انا صحبت المكان اتفضل معايا ونشوف اي يرضيك اخدت ناهد ودخلت مكتب المديره لقيت المديره بتقول ان اسمها نادين وده الحوار اللي دار بنا
نادين:اي بس اللي حصل وزعلك
انا:البيه فكرني خروف مش اعرف احمي حريمي
نادين:مين قال كده علي العموم هو تم رفده علشان دي مش اول شكوه
انا:برحتكوا بقي ترفدوه مش ترفدوه انا اخدت حقي
نادين: تمام يا استاذ معلش اسم حضرتك اي
انا:مصطفي عزالدين من زايد لسه جاي جديد
نادين:تشرفت بمعرفتك يا استاذ مصطفى وده الكارت بتاعي لو عاوز اي خدمه تحت امرك
انا:تمام استأذنك انا بقي سلام
نادين: سلام
طلعنا من الكافيه اخدنا العربيه وده كله ناهد مش بتتكلمي رحت كلمتها وده الحوار اللي دار بنا
انا:ناهدددد
ناهد:خضتني في اي يا مصطفى
انا:انتي معايا ولا مع الأسف
ناهد:سامحني يا مصطفى
انا:علي اي عملتي اي
ناهد:انا بجبلك مشاكل كتير بس و**** انا مليش زنب
انا :مش عاوز اسمع منك الكلام ده تاني انتي في حمايا طول عمرك انا ضهرك
ناهد:**** يخليك ليا
كنا وصلنا قدام البيت نزلنا الشنط من العربيه طلعنا الشقه اخدنا حجات المطبخ حطنها في المطبخ وهدومي دخلتها اوضتي وهي دخلت هدومها اوضتها طلعنا قعدنا في الصاله بقولها قومي فرجيني علي الهدوم عليكي قالت ماشي ودخلت اوضتها شويه ولقيت قمر طلع من الاوضه صفرت من جملها قالت بس علشان بتكسف ودخلت لبست الفستان التاني وكان حلو عليها والهوت شورت كان سكسي جامد عليها ودخلت الاوضه قولت في دماغي هتلبس هدومها العديه وتطلع دخلت وطلعت بمفاجاه
وكده يبقي انتهي الجزء الرابع انتظرونا كل يوم جديد
،:)كــــن قـــاســـيآ لا احـــد يـــســــتــحــق الـــرحـــمــة👏🏻)



الجزء الخامس

وقفت لما ناهد دخلت الاوضه تلبس هدومها
وانا قاعد في الصاله لقيت ناهد طلعه من الاوضه بتعتها
لبسه كلوت وسنتيانه من اللي اشترتهم هنا انا غبت عن وعيي زبي وقف كان هيخرم البنطلون قمت وقفت ورحت عليها دخلت تجري علي الاوضه جريتها هيجتني اكتر رحت مسكتها ونيمتها علي السرير ونزلت فيها بوسه وهي مش بتقاوم قلعتها السنتيانه وبمص في الحلمه وبايدي التانيه بقفش في البز التاني وعمال ابدل بينهم رحت قلعتها الكلوت ونزلت الحس في زنبورها وايدي بتقفش في بزها راحت جابت عسلها وانا بلحس كسها طلعت بتاعي قولتلها مصي بس الغريب انها محترفه في المص سخنتني كنت هجيب رحت قلبتها علي ضهرها وبفرش في كسها من غير لما ادخل زبي في كسها لقيها بتقولي انا عاوزاك تفتحني هنا انا انصدمت معقول دي ناهد وانا بعمل كده فيها دي امها فكراها في امان معايا رحت اتعدلت بسرعه ولبست البوكسر لقيتها عيطت بس مكنتش عارف هي بتعيط لي يمكن زعلانه ولا عاوزاني افتحها بس انا رحت ولدها في حضني وقلتلها بصي يا ناهد اللي عملناه ده مش ينفع وانا عمري ما هقرب منك تاني قالتلي لي هو انا وحشه قولتلها لا انتي زي القمر بس مينفعش قالت تمام ممكن اطلب منك طلب قولت اتفضلي اللي نفسك فيه قالت نفسي اجرب الخمره قولت مينفعش قلت علشان خطري قولت ماشي نزلت سألت دخلت drinks قولتاجيب حاجه تخليها تنام جبت قزازه بولاناكي٤٠%وروحت لقتها مجهزه مسليات وكاسات صبيت لها كوبايه صغيره علشان متتعبش هي نامت من اول كأس بس حسيت في حاجه مش تمام مرضتش اشرب وقمت رميت القزازه في الزباله وشالت ناهد دخلتها الاوضه ودخلت نمت علي الفجر قلقت لقيت ناهد جايبه حاجه حمره وبتكب منها علي السرير وعلي كسها وراحت نايمه جامبي ده كله ونا عامل نفسي نايم
اول لما الصبح طلع ليتها بتقولي قوم شوف انت عملت فيا اي عملت نفسي عبيط بقول اي اللي حصل لقتها بتقولي اني سكرت بليل واغتصبتها وفتحتها ق
وقلتلها حصل امتي ده انا مش فاكر حاجه واي الحل دلوقتي قالت تتجوزني هو الحل رحت ضربها قلم صعبت علي فيه بس لازم احط حد للكلام ده راحت عيطت قولتلها مش انة اللي يتعمل فيا الحركات دي ةنا اوسخ من كده بكتير حولت اكون حنين معاكي بس انتي بتشغلي دماغك قومي جهزي شنطتك علشان هتروح فتحت في العياط تاني وتحليل علي قولتلها مش هكرر كلمي تاني رحت قامت دخلت اوضتها ونص ساعه كانت طلعه بالشنط بتعتها رحت اخدتها ونزلت علي البلد ساعتين ووصلت نزلتها البيت وطلعتها واحنا قدام باب الشقه بتعتهم رحت وقفتها قولتلها انا مش عاوزك تشيلي مني ولا تزعلي بس انتي مش عارفه مصلحتك مردتش علي رحت قربت منها وبستها فيخدها راحت بعدت عني خبط علي الباب محدش بيرد خبط كتير محدش رد وانا عارف ان عمتي مبتخرجش خالص رحت كسرت الباب دخلت لقيت عمتي نايمه في الارضه وقطعه النفس شلتها وجريت بيها علي المستشفي الدكاتره اخدوها علي الطواري بس الدكتور قال مفيش حل وانها ماتت ناهد استغلت في الصويت وطلتم رحت اخدتها في حضني وبسكتها ولعند لما سكتت بس بتعيط رنيت علي اخويا جه هو ناس تعتبر عمامي وخلصوا الورق رحنا دفنها بسال هيعملوا عزاء ولا لا لقيا راجل عنده بجي أربعين سنه بيتكلم وده الحوار اللي دار بنا وهيكون اسمه ثروت
ثروت :انت مالك
انا :انت تعرفني
ثروت:مليش الشرف ولما الكبار يتكلموا العيال تسكت
انا:تمام(علشان كنت تعبان من اليوم قولت اكبر دماغي)
ثروت :مهنعملش عزاء ولا بتاع اللي مات مات وبالنسبه لبنتها انا هاخدها تعيش مع بناتي
انا :لا لعند هنا وكفايه كله الا بنتها انا ابن خلها واولي بيها ولو علي ناهد تقعد في اسأله لو عاوزه تروح معاك تمام
كنت متأكد ان ناهد هتيجي معايا وتخترني انا ورحنا البيت عند عمتي نادوا علي ناهد سالها ثروت
ثروت:تيجي تقعدي معايا مع بناتي يا ناهد ولا تروحي مع مصطفى ابن خالك
ناهد:ايوا يا عم هعيش معاك ومع بناتك
انا كنت مصدوم معقول دي ناهد اللي كانت هتموت عليا
انا:تمام يا ناهد سلام محدش رد علي السلام
انا نزلت اخدت العربيه بتاعتي ومشيت علي القاهرة
(عند ناهد وثروت في بيت ثروت)
ثروت:بصي يا ناهد هطلب منك طلب انك تكتبيلي البيت بتاعكم باسمي علشان الضرايب مش تضرك انا خايف عليكي
ناهد:حاضر يا عمي
ثروت :ماشي يا حبيبتي خشي لنورهان جوه في الاوضة وبكرا هجيب المحامي يخلص كل حاجه
دخلت ناهد الاوضه لقت نورهان ودي معلومات عن نورهان
الاسم :نورهان ثروت الخليل
العمر:٢٠ سنه كليه اداب
دولة الاوضه ناهد سلمت علي نورهان ونامت
تاني يوم صحيت ناهد علي صوت نورهان بتتكلم في الفون مع واحده صحبتها
قامت ناهد دخلت الحمام وطلعت لقت مرات عمها بتقولها ساعديني في غسيل الأطباق دي راحت ناهد قلتلها حاضر ووقفت تغسل الأطباق ودي معلومات عن مرات عم ناهد
الاسم :زينب
العمر :٣٩ سنه
شكلها وليه عقربه
شويه وثروت جاب المحامي ومضت ناهد علي الشقه والبيت بتعهم مش المحامي من هما والمعامله اتغير ٣٦٠ درجه مرات عمها بقت بتامرها ونورها معتبرها خدامه جت اختلفت هي ونورهان في حاجه لقت ناهد كله واقف ضدها راحت مرات عمها قالت احنا جيبينك خدامه تعملي اللي احنا عاوزينه
هنا انصدمت ناهد مين دول دول اللي كانوا بيعملوها معامله حلوه كانت عاوزه تسيب البيت واخدت هدومها وراحت علي بيتهم لقت المفتاح اتغير خبطت لقت ناس سكنين في شقتهم راحت بيت عمها راح رماها في الشارع ومش معاها فلوس ولا اي حاجه
(نرجع عندي)
بعد لما روحت شقتي في زايد كلمت الحج حسنين ابو كرم صحبي اني عاوز اشغل فلوسي قلي تعالي بكرا وانا هفهمك كل حاجه قولتله تمام وقفلت معاه قعدت لقيت نفسي لوحد معدش ليا صحاب بقيت وحدي فقررت اني اكون ليا جمهورية لوحدي واكبر لعند محدش يقدر يقف قصادي اتغدا ونزلت رحت الكافيه بتاع نادين اول لما دخلت الكافيه بصيت لقيت المكان مليان ناس كنت لسه بلف علشان امشي لقيت صوت بينادي علي بيقول استاذ مصطفى ببص لقية نادين هي اللي بتنادي رحت دخلت تاني قالت
نادين:اتفضل يا استاذ مصطفى في المكتب عندي
انا :لا خلاص انا كنت جاي اشرب قهوه وهمشي بس شكلكوا مشغولين
نادين:لا و**** لازم تتفضل تشرب قهوتك في مكتبي
انا:مش عاوز اتعبك معايا
نادين: لا انا حلفت اتفضل
دخلت المكتب وطلبت قهوه ليا لقيت نادين مركزه معايا
بتقولي امال في خطيبتك
انا:لا دي مكنتش خطيبتي
نادين:اسفه يا استاذ مصطفى اني بدخل في خصوصياتك
انا:بلاش استاذ دي انا مش شغال مدرس
نادين :حاضر يا درش
انا:انتي هتصحبيني ولا اي بهزر
نادين:اسفه و**** يا استاذ مصطفى
انا:يا ستي بهزر قولي اللي انتي عوزاه
بصي دي كانت بنت عمتي وكانت جايه تغير جو وبس وروحتها كانت القهوه خلصت قولت استاذن علشان امشي قالت اقعد شويه ولا مشغول قولت معلش مره تانيه
طلعت من الكافيه اخدت العربيه رحت البنزينه غيرت زيت وفولت بنزين وغسلت العربيه وروحت كنت عاوز انام نمت صحيت الصبح بحت لكرم البيت لقيته مستنيني علي الباب ركب معايا ووصفلي طريق رحنا لقيت نفسي في مكان في مزرعه منجه وكله شجر منجه نزلت انا وكرم لقينا كوخ كده دهلت لقيت ابوه قاعد جوه هو وناس شكلهم عرب وبيتكلموا والراجل قال رقمه للحج حسنين انا لقط الرقم وقلت هحتاجه بعدين اقام الراجل مشي وانا قعدت مع الحج حسنين قام قلي
حسنين:بص يا مصطفي انا هعتبرك ذي كرم ابني بس شغلنا ليه اوصول
انا:تمام يا حج
حسنين:اول حاجه هتسيب شقتك دي وتاخد فلاه علي الطريق الصحراوي علشان تكون بعيد عن الحكومه
تاني حاجه محتاج رجاله وسلاح
تالت حاجه تزود معارفك في كل حته في الصعيد والعرب وكل المحافظة
ورابع حاجه والأهم تصاحب الحكومه علشان تحميك
وخامس حاجه قلبك يكون ميت
وبس انا تمام يا حج حسنين من بكرا هجهز نفسي واجبلك الفلوس قالي لا بكرا هتروح مع كرم بيتك الجديد وتشوف رجلتك وكل حاجه جهزه قولتله تمام وبالنسبة للحكومه قالي كل حاجه تمام بس خلي بالك من نفسك وشوف انت ناسي اي
انا قولت تمام
طلعت روحت في شقتي واقعدت افكر انا ناسي اي افتكرت ناهد طلعت الفون ارن عليها لقيته فاصل حطيت الفون علي الشاحن ونمت
(عند ناهد)
من يوم لما لقت البيت اتاجر وهي مرميه في الشارع راحت عند عادل أخويا طردها كل لما تروح لحد يطردها باعت الفون بتاعها وراحت لعمها تاني طردها رحت نامت في بير السلم وقعدت تعيط الدنيا اتشقلب حالها
( نرجع عندي)
صحيت الصبح فطرت واخدت العربيه ورحت لكرم طلع بيا علي الطريق الصحراوي عديت علي كذا فله فخمه وهو عمال يقول دي باعت اللواء كذا والعقيد كذا وكلها ناس عاليه بس شمال وصلنا عند فله فخمه وكبيره بقوله رايح فين بيقول وصلنا دخلت الفله لقيت في رجاله كتير مسلحين وكلاب وعربيات دخلنا الفله لقيت حيطه دخله علينا بتقول نورتوا يا بشوات أنا خفت منه الصراحه😂 لقيت كرم بيقول ازيك يا عمور قال تمام يا ريس كرم قاله من النهارده مصطفي هو الريس بتاعك وكلمه نافز ومشي كرم وانا قعد الف في الفله دخلت اوضه المكتب لقيت مكان فخم في مكتب وانتريه ومكتبه وحجات فخمه كتير وصوره كبيره ليا قولت الفلوس بتعمل كل حاجه يا ولاد المتناكه
قعدت علي المكتب بفتح الدرج لقيت فيزا ورخصه قياده وجوز سفر ومسدس ورخصته وفون جديد عليه ارقام كتير وارقامي القديمه نمت من التفكير صحين استغربت انا فين قعدت خمس دقايق لنا استوعبت
روحت اوضتي ورنيت علي عشور وقلتله جهز العربيه علشان هننزل القاهره كمان ساعه قال تمام لقيت باب الاوضه بيخبط قولت خش لقيت بابور داخل الوضه حتت مزه جسمها بلدي بتقولي انا اسمها فوزيه وتبقي الخدامه قولتلها تمام بس هقولك يا فوز علشان اسمك طويل قات تحت امرك يا سيدي قولتلها بلاش سيدي دي اسمي مصطفى وقدام الناس مصطفى بيه وبس
قالت تمام يا مصطفي ومشيت
قعدت اكلت ولقيت في الدولاب بدل كتير وكلها فخمه دخلت استحمت ولبست بدله ونزلت لقيت اربع عربيات ٣همر ووحده مرسيدس سمرا ركبت العربيه المرسيدس واتحركنا علي القاهره ساعتين ووصلنا رحت علي زايد اخدت شنط الدهب والفلوس وحطتهم في العربيه وقولت لعاشور اطلع علي الشرقيه ساعه ووصلنا الشرقيه اللي هي بلدي القديمه رحت لبيت ثروت والرجاله تحت فتح لقيت بقولي عاوز اي بقوله فين ناهد. عاوز اتكلم معاها لقيته بيقولي سابتني ومشيت ويله من هنا انت كمان سبته ومشيت روحت علي بيت عمتي اللي هو بيت ناهد بخبط لقت في صوت جوه خبط تاني فتح واحد رحت زقه وداخل لقيت ان ناهد مش موجوده بقوله فين ناهد قلي انة مشتري البيت ده من ثروت .نزلت روحت لثروت تاني وانا طالع علي السلم لمحت حد تحت السلم بس وشه مش باين رحت بصيت لقتها ناهد شكلها الزمن جه عليها رحت قربت منها لقيتها خافت مني رحت شلتها ودخلتها العربيه واخد عاشور والرجاله وطلعت لثورت لسه بيفتح لقي الضرب نازل فيه ومراته صوتت راح واحد من الرجاله مكتفها هي ونورهان بنتها عقلت ثورت في السقف والرجاله نزلت ضرب فيه رحت نزلتها وخليته يكتب عقد تنازل علي جميع ممتلكاته وقولتله كده ناهد خدت نص حقها لسه النص التاني قولت للرجاله تعمل حفله علي زينب مرته قلعوهم هدومهم ونزلوا فيهم نيك بس حسيت ان نورهان مستمتعه بالموضوع وبتتجاوب مع اللي بينيكها رحت قولتلهم ي**** علشان نمشي عاوز الشوف البيت ده متساوي بالأرض راح عاشور نزل تحت وطلع لزق علي كل عمود جهاز ولما نزلنا ضغط علي زرار البيت اتساوي بالأرض رحنا اخدنا العربيات ولسه بنمشي لقيت ٧بلطجيه بيوقفوا العربيات ودي معلومات عنهم
١:محمود العطار عيل بايع نفسه ممكن يقتل اي حد
٢:السيد حمامه شق العطار مش ليه كبير
٣:كذلك جزار الصبح واخر اللي بتاع بدره
٤:عمرو الاكس تاجر حشيش
٥:السيد رزه بلطجي
٦:اسلام سمكه
٧:عفيفي
هما دول ٧ اللي وقفوا قدام العربيات وكل واحد ماسك سلاح بس ميعرفوش اي اللي مستنيهم جوه الدبابات دي
كده الجزء الخامس خلص انتظرونا الجزء السادس قريبا
(هفضل عمها لحد ما يبنلها)(الدباح)$



الجزء السادس

ووقفت الجزء اللي فات لما البلطجيه وقفوا قدام العربيات بس لحظه (الرجاله اللي عماله تقول وسعت وبتاع تتقل الدنيا مش طارت)نكمل
نزل عاشور والرجاله من العربيات بالاسلحه اول كام طلقه قي الهواء كله نام في الأرض عاشور قلهم هعد لعند ٣ اللي هلقيه قدامي هضربه بالنار كله طلع يجري ركب عاشور العربيه والرجاله ركبت واتحركنا علي الفله اخدت ناهدعلي الاوضه فوق ونديت عليفوز تيجي تساعدها وقفدومع نفسي افكر اي اللي بيحصل ده لي كل ده بيحصل وازاي يعني راجل معرفوش يعمل معايا كل ده يجبلي فله وعربيات ورجاله اكيد عاوز حاجه اصل مش مقطعها حب دا تاجر مخدرات قولت لازم اعمل حسابي علشان اكيد هيحصل حاجه رحت نزلت اخدت العربيه اللي فيها الفلوس والدهب عاشور عاوز يتحرك هو الرجاله معايا قولتله لا انا هتحرك وحدي
اخدت العربيه واتحركت علي الشرقيه وانا في الطريق وقفت علي محل تلفونات اشتريت تلفون نوكيا وخط واتصلت علي سماح قولتلها عاوزك ضروري قالت انها فاضيه في اي وقت رحت وقفت تاكسي وقالت الشنط فيه وكنت العربيه بتاعتي علي الطريق وسبت الفون فيها ركبت التاكسي ورحت المكان اللي قولت اقابل فيه سماح رحت لقيت سماح اقفه مستنيه رحت قولتلها عاوز مكان آمن محدش يعرفه ولا الجن الأزرق قالت استني افكر راحت قالت السطح بتاع بيتهم في اوض قديمه كتير محدش بطلع فوق السطح رحت قولتلها تمام هخبي الشنط دي فوق علي السطح عندك بس لو فكرتي تلعبي ولا تفتحي شنطه هتكوني ميته قالت عيب احنا اللي بنا مش قليل أخدت شنطه الدهب معايا قولت علشان لو حصل حاجه افدي نفسي بيها نزلت من عند سماح اخدت تاكسي لعربيتي علي الطريق كان النهارده قرب يطلع وطلعت علي الفله لقيت ناهد نايمه رحت نام جمب منها من التعب صحيت هيا من النوم مخضوضه من فزعتكم صحيت اما كمان كانت خايفه مني رحت اخدتها في حضني لعند لما هديت ونامت ونمت انا كمان الظهر اذان صحيت دخلت استحميت لقيت فوز مجهزه فطور طلعت صحيت ناهد علشان تفطر قامت فرحانه رحت اخدتها وقعدنا نفطر بعد لما فطرنا اخدتها وطلعت الجنينه قولتله عاوز اطلب منك شويه طلبات وأرجوكي تسمعي الكلام قالت اللي هتقوله هسمع كلامك من غير نقاش طالما مش هبعد عنك قولتله اسمعي بس انتي هتسافري مكان بعيد هجهزلك الجواز وبكرا هتسافر وانا هخلص شغل واجي وراكي علي طول قالت ولي مش تسافر معايا قولتله اسمعي الكلام بس قالت تمام
كلمت واحد في مصلحه الجوزات كان صاحب ابويا قالي كله هيكون تمام بكرا قولت لناهد تعمل حسبها
هتسافر بكرا قالت تمام
سبتها ومشيت اخدت عربيه وقولت لفوز عاوزك في مشوار قالت تحت امرك ركبت ونزلنا نص البلد قولتلها حاتي تلفونك ادتهولي اخدت منها الفون فصلته وسبته في العربيه ونزلت وقفت تاكسي ورحت كافيه قعدت انا وفوز بتقولي اشمعنا اخدت التلفون يا مصطفي قولتلها عاوز اتكلم معاكي في موضوع مهم
وده الحوار اللي دار بنا
انا:بصي يا فوزيه انا هجيلك دغري
فوز:مدام قولت فوزيه يبقي في حاجه
انا:هما عاوزين اي مني
فوز:هما مين يا مصطفي
انا:قولتلك تعالي سكه بس الظاهر انك متعرفنيش
فوز :بصي يا بيه انا عبد المامور اللي بيقولولي اعملوه بعمله
انا:عاوزين مني اي
فوز:كرم قال انك معاك حاجه تخصه
انا:حاجه زي اي يا فوز
فوز:دهب او الماظ
انا :اهه
طب بصي بقي يا فوز انتي هتشتغلي معايا يعني الحاجه اللي عاوزه اعرفهلهم هتقوليها وحمايتك علي
فوز :تحت امرك يا باشا
انا:تشربي اي
فوز:كابتشينو
انا:حاتلها عناب
قولتله بصي بقي هتروح تقوليلهم اني اخدتك ورحنا مكان في الصحراء والمكان ده في شنط وفلوس تمام لو زودتي كلمه عارفه اي اللي هيحصل
فوز :تمام
اخدتها ورحنا ركبنا تاكسي لعند العربيه بتاعتي وروحتها اول لما دخلت الفله وفوز نزلت عاشور نادي عليها طلعت اطمنت علي ناهد ونزلت اخدت عربيه ورحت علي نص البلد اخدت عربيه وطلعت علي سماح اخدت الشنط ورحت علي نادين صاحبه الكافيه اللي في زايد. قعدت معاها قولتلها انا عاوز منك خدمه قالت اتفضل قولتلها عاوز اعين الشنط دي عندك متخفيش مفهاش ضرر عليكي قالت اعتبرها في عيني سبت الشنط عندها ورحت علي مكان عربيتي تاني اخدتها ورحت الفله كان اليوم خلص نمت جمب ناهد اخدتها في حضني وقعدت ابوس فيها لعند لما نمت انا كمان اول لما النهارده طلع اخدت ناهد علي المطار وسافرت تركيا واخدت العربيه وروحت علي الفله تاني عاشور بيسالني علي ناهد قولتله سافرت فرنسا في حاجه قال لا تمام
اخدت بعضي وطلعت الاوضه لقيت كرم بيرن فتحت عليه لقيته بيقولي أن في حد ضرب اخويا بالنار وتوفي انا هنا انصدمت ما هو اخويا برضوا بسال كرم مين اللي عملها لقيته بيلف ويدور قولت يبقي هو اللي عملها رحت نزلت البلد انا والرجاله ودفنا وعملت عزاء وجه الحج حسنين وكرم وناس كتير كرم جه بيقولي البقاء *** قولتله محدش مات عندنا سبني ومشي هو وابوه خلصت العزء كلمت الراجل بتاع الجوزات علي جواز كمان لامي علشان تسافر مكنتش عاوزه تسافر قعدت التحايل عليها لعند لما وقفت
تاني يوم كانت سافرت هي كمان بس مش تركيا هتقولي امال فين هقولك مش ليك دعوه😂 رحت الفل كل قولت لفوز تطبخ اكل كتير قالة لي انت عامل عزومه قلت ايوا عازم كل الرجال اللي بره رحت قولت لعاشور اني عازم الرجاله كلها علي العشاء صدقه علي روح اخويا قالي يدوم يا ريس المغرب اذان كان الاكل جهز رحت دخلت المطبخ لفوز ورحت حاطت في الحلل شديد وسريع المفعول فوز بتقول اي ده قولتلها بهارات متكليش من الاكل ده تمام قالت تمام نديت علي عاشور يجيب الرجاله كلها وفوز جابت الاكل والرجاله
جت وقعدت اكلت تحس انهم مش أكلوا من اسبوع عشر دقايق كله كان مات رحت اتصلت علي صحاب عمري وهما محمود شخص وعاطف والزغب والتفاهه والفهد والروبي واحمد البنص والنونو والنخنوخ والعشري وبسيوني والسيد الاصلي(دول صحابي بجد)😂 ساعتين كانوا جم شالوا الجوسس راموهم علي الصحراوي وجم رسيتهم علي الحوار بس مقلتش موضوع الفلوس اللي عند نادين قالوا معاك علي الموت قلتلهم يستخبوا في البدروم ويخدوا اسلحه الرجاله اللي ماتت اتصلت علي كرم اني عاوز اقعد معاه هو وابوه قالي اروحلهم بس حسيت اني لو رحت مش هرجع قمت قلتله اني هروحله علي البيت قالي تمام رحت اخدت الرجاله صحابي قلتلم انهم يروحوا المزرعه بتاعت كرم وابوه يولعوا فيها اول لما ارن عليهم قالوا تمام اخدت العربيه بتاعتي ورحت علي بيت كرم لقيته قاعد هو وابوه ورجاله كتيرحولين البيت رحت ةول لما وصلت طلعت الفون ورنيت علي العشري صحبي ودخلت قعدت مع حسانين وكرم لقيت حسانين شارور لراجل من رجلته جم اتنين من رجالته مسكوني ونزلوا فيا ضرب كسروني في بعضي كرم جاله تلفون ان المزرعه بتولع طلع يجري اخد الرجاله وراح علي المزرعه وانا وابوه والرجلين بس اللي في البيت رحت ساحب مسدس واحد فيهم بسرعه وضربها بالنار رحت باعت لحسنين لسه بيتكلم رحتوضربه واحده في رأسه رحت جبت شنطه من العربيه وحطتها جمب حسنين واخدت العربيه ومشيت كرم بعدينا طفوا المزرعه اخد الرجاله وراح علي البيت لقي ان الرجال وابوه ميتين قعد يعيط اخد باله ان في شنطه جمب ابوه بيفتحها لقي فيها متفجرات انفجرت فيه كنت انا رحت علي الفله اخدت شنطه الدهب وفوز ورحت علي مكان كنت متفق مع صحابي نتقابل فيه رحت طلعت شنطه الدهب قولت هنقسم الدهب وكل واحد ياخد نصيبه بفتح الشنطه كان فيها ١٤ سبيكه دهب كل واحد اخد سبيكه وفضل سبيكه قولت دي من نصيب فوز كل الرجاله اتراضت وكلهم مشيوا انا رحت لنادين متكسر اول لما دخلت مكتبها اغمي علي وكده بيقي خلص الجزء السادس انا عارف انه قصير بس قولت احسم الجدل بتاع وسعت منك دي ٠ والجزاء السابع هينزل بكرا...(.الدباح) وانا اهو بقول القصه دي مش حقيقيه ....ميز نفسك عشان كلها بقت شبه بعضها
وياريت تعملوا متابعه للصفحه

لسابع
قبل لما ابدا يريت لو القصه عجبتكم اعملوا متابعه
نبداء بقي
وقف الجزء اللي فات لما رحت عند ندين واغني علي
اخدوني الناس اللي شغالين عند نادين في الكافيه وادوني مستشفي فقت لقيت نادين قاعده جمب مني كنت عاوز اتحرك لقيت نفسي مش قادر نادين اخدت بالها قامت تقول حمدلله على السلامه كنا فكريني انك هتموت نادت علي الممرضات جم قالوا لازم يرتاح اسبوع علي الاقل علشان يعرف يتحرك ومشيوا نادين قالت سمعت لازم ترتاح قولتلها لا لازم اطلع من هنا
قالت مش هينفعقولت خلاص نقعد ما انا مبقتش خايف من حد كرم وابوه **** يرحمهم قامت نادين جابت اكل وبتاكلني قالت الدكتور قال لازم يتغزي المهم اكلت بس كنت عاوز اعمل حمام بس مكسوف اقول لنادين قالت عاوز تقول حاجه قولتلها عاوز الصراحه بس مكسوف
قالت استني وجابت كرسي متحرك وسندتني ودخلتني الحمام قولتلها طب اخرجي خرجت لقيت نفسي مش عارف اقوم لوحدي رحت ناديت علي نادين قالت لحقت خلصت قولتلها لسه مش عملت حاجه سنديني وبصي الجمب التاني راحت سندتني فكيت البنطلون وطلعت بتاعي لقيت دارين قالت ده كله بصوت واطي قولتلها نقي بقي ولا علشان معندكيش زيه لقيتها سكتت ورفعت البنطلون وقعدت تاني وروحت السرير قعدتني علي السرير وقالت استاذن انا ولو عزت حاجه كلمني قولتلها تمام بس حسيت اني كسفتها وكنت رخم معاها
راحت طلعت الفون ورنيت عليها فتحت قالت عاوز حاجه قولتلها انا اسف عارف اني غلطان مكنش ينفع اقول كده قالت تمام نتكلم لمة نتقابل قولتلها عاوز اطلب منك طلب كمان قالت اي قولتلها تشوفيلي شقه جمب منك قالت تمام هكلم سمسار قفلت معاها وقولت اكلم ناهد وامي رنيت علي ست الحبايب ردت مخضوضه قلتلها اني بخير وهتقدر تنزل مصر تاني بعد أسبوعين قالت ماشي رنيت علي ناهد مردتش رنيت تاني الفون فتح بس صوت مزيكا وناس كتير ووحده ردت بس تحسها سكرانه قالت كلام مش فهمته
والخط قفل قلقت عليها جامد وعدي الاسبوع ونادين كل يوم تيجي وعلاقتي بيها زادت وعرفت انها كنت متجوزه وأطلقت بعد اسبوع وانها عايشه لوحدها وقالت إنها اجرت الشقه اللي قصدها ليا نزلت من المستشفى ركبت معاها العربيه ورحنا علي الشقه دخلت الشقه لقيتها جميله قالت نادين هتخش تعمل عصير وتيجي دخلت عملت عصير وجت شربت العصير شويه لقيت جسمي ساخن جامد وزبي قوف لقيت نادين بتضحك قولت بس دي فياجرا لقيت نادين اتحولت قامت قالعت وراحت قعده علي رجلي ونزلت فيا بوس كانت بتاكل مش بتبوس وسخنه جامد قالت سيب نفسك وانا هتعامل قالعتني الهدوم ونزلت تمص زبي عشر دقايق مص خلتني اجيب غرقت وشها قامت ترقص زبي وقف تاني رحت شالتها وقولت سيبي بقي انتي نفسك نزلت لحس في كسها وبقفل في بززها راحت ماسك حلمتها وبقرص فيها وهي بتصوت رحت عادلها علي ضهرها وماسك زبي ومدخله براحه واطلعه بسرعه كسها كان ضيق قوي وقعت انيك فيها فتره كبيره لعند لما كنت هجيب ورحت مطلعه وجبتهم علي بطنها عملنا الواحد التمام ورحت نايم جمبها وهي كمان نامت صحينا كان اليوم خلص طلبنا اكل جه الاكل رحنا سمعنا فيلم اجنبي رومانسي هي في حضني كان في مشهد بوس لقيتها بتبوسني براحه اتجوزت معاها رحت معدول عملنا واحد رومنسي نمنا صحيت الصبح ملقتش حد جمبي رحت قومت لقيت الفطار علي السفره ومفيش حد في البيت قعدت فطرت وطلعت الفوت بتاعي رنيت علي ناهد لقيت واحد بيرد اللي فهمته انه هو وناهد علي علاقه وانها نايمه واخدت منه العنوان وقفلت بشياكه ربع ساعه لقيت الباب بيفتح ونادين داخله بتقول صباحيه مباركه يا عريس وجت باستني قولتلها حركه الفياجرا دي متتكررش قالت تمام
وعملنا واحد علي المضبوط قالت عاوزه اتكلم معاك في موضوع قولتلها اتفضلي قالت
نادين:انا عارفه اني اكبر منك
انا :تمام
نادين:عاوز اعرفك اني عمري ما عملت كده مع حد غير طليقها وني اول واحد. المسها
انا:تمام اي المطلوب
نادين:هعيش خدامه تحت رجليك بس تنجوزني عرفي
وعمري ما هاقول لحد ولما تعوز تتجوز اتجوز برحتك بس أفضل جمبك
انا:بصي يا نادين انا هفكر وارد عليكي بليل تمام واي ان كان ردي هفصل جمبك
نادين:تمام
نادين قامت راحت شقتها جابت الشنط بتاعتي اللي فيها الفلوس وقالت الامانه بتاعتك اهي ومشيت
رحت طلعت الفلوس اشوفهم واعنتهم تاني وبعد كده نزلت علي معرض عربيات قولت اروق علي نفسي رحت اشتريت عربيه مرسيدس موديل السنه قال يومين واستلم قولت تمام رحت مول اشتريت شويه هدوم وطلبات للبيت واشتريت فستان لنادين وروحت رنيت علي سماح واطمنت عليها وعرفت انها أطلقت قولتلها علي عنواني قالت مفيش فلوس تيجي قولتلها تروح فرع اتصالات تعمل محفظه وبعتها فلوس قالت هتيجي علي طول قفلت معاها وقولت انام اريح جسمي نمت وصحيت لقيت نادين مش موجوده رحت خبط عليها مبتردش رنيت عليها لقيت أنها بتقفل حسابات الشهر وي بتقبض العمال قولتلها تمام وعرفتها اني هنزل وابقي اعدي عليها نزلت اتمشي لقيت نفسي سرحت وانا ماشي ونسيت نادين مش فقت غير علي واحده شحاته حسيت اني اعرفها بتتخانق مع شحات كمان وعاوز ياخد منها فلوس رحت عليهم لقيتها رمت الفلوس وجريت الراجل اخد فلوسها وجري جريت وراها لعند لما لحقتها وقفتها قولتلها متخفيش يا سعاد ايوا هي سعاد مرات اخويا رحت قولتلها اي الجالك هنا تعالي معايا اخدتها بالعافيه بعد لما عرفت اني مش هاذيها اخدتها الشقه قولتلهة تخش تستحما لعند لما انزل اجبلها هدوم بسرعه وارجع رحت نزلت بسرعه اجيب لها هدوم جبتلها٢ جلبيه بيتي وقمصين نوم و٢سنتيانه وطلعت كانت دخلت الاوضه دخلت الشقه بديها الحجات لقيت الباب بيخبط لسه بفتح لقيت سماح في وشي وبتخدني بالحضن في دخلت نادين مكنتش عارف أعمل اي
كده الجزء السابع خلص النهارده هنزل جزء كمان علي الساعه ١٠ مساء مش تنسوا المتابعه
:الدنيا حظوظ ولو حظك حلو هتقابلني(الدباح


الجزء الثامن

في دخلت نادين وسماح بحضني لقيت نادين برقت بتقول امال ايه ده يا درش قولتلها جارتي من البلد وجاية تسلم عليه قالت جارتك وبتحضنك لقيت سماح بتقول امال مين دي وبتتكلم كده لي لقيت سعاد طالعه من الاوضه بتقول في اي سماح شفتها في الشقه رحت فتحت قصيدت شرمطه ونادين قالت انت شكرا يا مصطفي ودخلت شقتها رحت ماسك سماح من مقها ومدخلها الشقه سكتها وقلتله هنا اللي اتكلم وأمر وانتوا تنفزوا من غير اعتراض واللي مش عاجبه الباب يفوت جمل محدش رد رحت زعقتلهم قولت مفهوم قالوا حاضر
قلت لسماح دلوقتي هتخشي تستحمي وتغيري علشان هتروحوا لنادين تعتزرولها وتفهموها ان انتوا مفيش علاقه بنا وانتوا هتعيشوا معايا علشان ملكيش حد غيري فهمين ولا لا
قالوا حاضر اللي تامر بيه
سماح دخلت استحمت وطلعت ملط بقولها فين هدومك قالت مفيش قولتلها يعني هتقعدي كده قالت يا ريت
ودخلت اوضه سعاد ولبست لبس من اللي اشترتهم لسعاد سماح كانت في الاوضه وسعاد طلعت قعدت مع سعاد قولتلها اني هكون حلو معاها ونها هتعيش معايا علي طول حسيت انها حنت واتغيرت عن زمان ومحتاجه حد يحتويها كانت سماح خلصت لبس وطلعت قولتلهم يله علشان تروحوا لنادين قاموا راحوا لنادين خبطوا الباب فتح قالتلهم عاوزين اي مني قالوا عوزين نتكلم معاكي شويه ونفهمك اللي حصل علشان احنا مطولين مع بعض قعدوا حكوا اللي حصل ونادين فهمت لقتها جايه معاهم وقعت وقالتلي معلش فهمتك غلط وانها كانت فاكراني جايب بنات في الشقه المهم فهمت وقامت مشيت مشيت من هنا لقيت سماح بتقولي وهي زعلانه لي هو في بنكون حاجه
قولتله اه في حاجات عندك مانع قالت لا معنديش كانت سعاد عاوزه تنام دخلت اوضتها تنام لقيت سماح داخله اوضتي دخلت وراها بقولها في اوضه تانيه لو عاوزه تنامي فيها قالت لا انا هنام هنا وقلعت الجلبيه لقتها لابسه قمص نوم يموت جسمها ابن متناكه فيه رحت قالع هدومي بسرعه ودخل عليها بوس وهي بنت متناكه في التسخين وبدأت تبوس فيا وتمسك بتاعي
رحت سيباني وماشيه وانا بحضنها وجريت جريت وراها طيزها وهي بتجري بنت متناكه بتتهز كده جلي
رحت مسكتها من ضهرها مكنتش لبسه كلوت مسكت بتاعي ورحت حطه في كسها مره وحده راحت سرخت سعاد صحيت علي السرخه رحت طلعت زبي من سماح وواقف قدمها وشايلها مسكتني من رقبتي رحت حطيت زبي في كسها وقعدت تتطنطت علي زبي وانا شيلها اخدتها ودخلت الاوضه وعملنا واحد ابن حرام وسعاد مطلعش من اوضتها نمت انا وسماح متكسرين بليل قلقت لقيت سعاد دخله تتسحب وبتنام في حضني رحت حضنها وبستها وكملت نوم سماح صحيت لقتني كده رحت مزعقه صحيت علي صوتها رحت بقولها في اي قالت مش شايف انت عاملت اي بقولها اي قالت سعاد نايمه في حضنك قولتلها ما انا عارف بتزعقي لي يا بنت المتناكه انى أعمل اللي انا عاوزه وانتوا الاتنين هنام مع اللي تعجبني فيكوا وحبوب بعض علشان هنكون في وش.بعض كتير سبتهم ونزلت لقيت المول اللي بشتري منه مقفول وعليه يفطه انه معروض للبيع رحت اخدت الرقم اللي مكتوب علي اللوحه ورنيت عليه واتفقت مع صاحب المحل اننا نتقابل في كافيه وبعتلي لوكيشن رحت استلمت العربي من المعرض كانوا اليومين عدوا ورحت علي اللوكيشن بتاع الكافيه
رحت لقية الراجل شكله راجل محترم وعرفت ان المول هيبيعه علشان عليه فلوس بقله وانت ناوي تبيع المول بكام قال ٥ مليون جنيه قولت هما ٤ونص قال مش هنختلف قوةت تمام هنخلص وقتين قال هبجيب المحامي ويجيلي بليل البيت قولتله علي مكان البيت وبعتله اللوكيشن ولمت مشيت رحت البيت قولتلهم ينظفوا البيت علشان عندي ضيوف بليل قالوا تمام ونظفوا البيت وانا دخلت الاوضه بتاعتي جهزت الفلوس وحتيطها في شنطه وكل حاجه جهزه رحت دخلت استحميت ولبست هدوم نضيفه لقيت الجرس
بيرن فتحت سعاد ودخلت الضيوف طلعتلهم والمحامي طلع مجهز كل حاجه علي الامضي قريت العقودلقيت كله تمام مضيت نديت علي سماح جابت الشنطه بتاعت الفلوس اخدم الفلوس واستاذن ومشي بس وهما ماشيين بس لقية المحامي وهو ماشي بيبص لسماح قوي ومركز معاها من ساعه لما دخل قولتله في حاجه يا متر قال لا مفيش ومشي علي طول نزل لقيت سماح بتقول هنزل اشتري حاجه من تحت وجايه ونزلت علي طول قولت في سري انا مش اريل للدرجه رحت واخد السلاح بتاعي وطالع البلكونه لقيت سماح وقفه مع المحامي تحت رحت ضارب طلقه في الهواء والتانيه في العربيه طلع جري زي الأهبل في الشارع قلت لسماح متطلعيش خليكي عندك ودخلت قعدت في الصاله لقيت الباب بيخبط سعاد عاوزه تفتح قولتلها خشي اوضتك متطلعيش دخلت من غير كلام لما زهقت من كتر التخبيط علي الباب رحت فتح لقيت سماح بتقولي هفهمك كل حاجه انت فاهم غلط قولتلها انا مبقعدش معايا شراميط في الشقه شوفي انتي رايحه فين يله من هنا وقفلت الباب بس سمعت صوت شقه نادين بتتفتح عرفت ان نادين اخدت سماح تقعد معاها رنيت علي صاحب المول اخدت منه رقم مدير المول وكان( اسمه سامر )علشان يكلم العمال علشان تنزل شغل تاني ويشوف طلابات المول قالي تمام قلتله وزود المرتبات عاوز شغل علي نضيف قالت تمام ومن بكرا الشغل هيبتدي قفلت معاه وكان امي جايه تاني يوم نمت ورحت جبتها من المطار بس مرضيتش تيجي معايا الشقه بتاعتي وقالت إنها هتروح الشرقيه قولتلها تمام ودتها وقعدت معاها قولت اطلع الشوف البلد قبلت ناس صحابي وكانوا ٣ وهما )
محمود أحمد(محاسب شاطر جدا)
خالد محمد(محامي ابن حرام لو عليك ٣٠ قضيه يروحك في العربيه)
محمد اشرف (مهندس جوده)
كلمتهم انهم يجوا يشتغلوا معايا اتنين وافقوا وخالد رفض قولتله تمام يجهزوا حاجتهم علشان هنسافر تاني يوم
قعدت مع نفسي لقيت نفسي ناسي ناهد خالص قررت اني هسافرلها بس لما اظبط نفسي هنا الاول روحت طلعت شقتي وقعد افتكر ايام زمان وحياتي من غير الفلوس لقيت تلفوني بيرن لقيته سامر وبيقولي انه كلم العمال كلهم وان الشغل هيدور من بكرا قولتله تمام واني هروحله بكرا المول انا والمحاسب علشان يشوف الشغل وطلبات المول قال تمام قفلت معاه ونمت تاني يوم سلمت علي امي واخدت محمد اشرف ومحمود ومسافرت رحنا شوفت شقه ليهم شقه واخدت محمود ورحنا المول وقلتله يشوف كل حاجه المول محتاجها ويطلبها قالوا تمام علي العصر لقيت محمود بيرن عليا رديت عليه قالي انه محتاج مليون جنيه علشان المول يقف تاني قولتله تمام ورحتله بالفلوس وشوفت الشغل لقيته ماشي تمام وكله شغال زي الساعه
مشيت من المول روحت لقيت نادين بتقولي عاوزاك قولتلها تعالي نقعد عندي قالت لا عاوزين نكون وحدنا
نزلت معاها ركبنا عربيتي ورحت علي كافيه بقولها ها عاوزه اي قالت انت فهمت سماح غلط هي كانت عاوزه تقولك ان المحامي ده كان شغال مع محمد اخوا جوزها ولما شفها عرفها وهي كانت خايفه منه ونزلت تشوفه عاوز اي قولتلها بقي كده تمام وكان عاوز اي قالت كان عاوز يعرف اي حكايتك قولتلها ومقالتليش لي قالت ما انت مدتهاش فرصه قولتلها قوليلها ترجع البيت
قالت كنت عارفه انك طيب وتفهمني قولتلها لا مش طيب انا رضيت ارجعها تاني علشانك بس
قالت تسلملي كنت عاوزا بليل في الشقه عاوزه اقولك كلمه سر في حضنك قولتلها حاضر يله علشان نروح قمنا مشينا ورحت الشقه قولت لما انزل المول شويه اشوف الدنيا رحت لقيت راجل شكله محترم بيزعق في المول رحتله لقيته بيتخانق مع واحد من العمال قولت للعامل يمشي وهديت الراجل واخدته المكتب وطلبتله قهوه وقلي حضرتك مين قلتله انا صاحب المول وعرفت انه اسمه عباس ابو النجاه لواء في الدخليه وسألته عن اللي مزهله عرفت ان العامل عاكس بنته قولتله هيتم رفد العامل ده فورا قال تمام واداني الكارت بتاعه وقالي لو عاوز اي حاجه اكلمه علي رقمه
قولتله تشرفت بمعرفتك مشي من هنا وطلبت تجميع العمال اللي في المول ونبهت ان اي حد هيعمل مشكله هيتم رفده فوران اخدت عربيتي ومشيت وانا في الطريق لقيت بنت لبسه لبس تحس انها بدويه وفي ولدين بيعكسوها رحت نزلت مسكت العيال ونزلت فيهم ضرب طلبت منها اني اوصلها رفضت ومشيت اخدت عربيتي ومشيت روحت البيت لقيت سماح قاعده هي وسعاد دخلت محدش اتكلم دخلت على اوضتي لقيت سعاد جايبال عصير ومشيت شربت العصير لقيت جسمي سخن وزبري وقف طلعت الصاله
رحت قعدت جمبهم بكلم سماح بقولها عاوز اقولك حاجه تعالي معايا الاوضه لقيتها بتقولي انها عندها البريود بكلم سعاد لقيتها بتقولي انها تعبانه ومش قادره تتحرك قولت بس كده هما قصدين يعملوا كده
رحت لبست وخبط علي نادين اول لما فتحت الباب شلتها ودخلت علي الوضه قلعتها بسرعه وقعت انيك فيها يجي ساعه وانا مش شايف قدامي وهي مستمتعه كنت هجيب رحت لفتها وجبتهم علي طيزها من ورا وارتميت جمبها لقيتها بتقولي انت فيك حاجه انت فشختني قولتلها لا انا تمام وقعت ابوس فيها زبي وقف تاني قولتلها عندك كريم وازيت قالت اه وراحت جبته دهنت زبي قولتلها انا عاوز انيكك في طيزك قالت لا انا مجربتش قبل كده قولتلها متخفيش مش هتحسي بحاجه لفتها ومسكت زبي وبحاول ادخله براحه الراس دخلت استنبت شويه رحت مدخل نصه وقعدت شويه لما طيزها تتعود عليه ورحت مدخله كله وبرضه استنيه لمى طيزها تاخد علي الحجم وبعد كده قعدت رايح جاي وبدأت ازود في السرعه وحده وحد لعند لما بقيت برجع وهي استمتعت طلعت بتاعي وخلتها تمصه وبت مدخله مرع وخده في كسها وطلعته ودخلته في طيزها ليقيت نفسي هجيب رحت زوت السرعه لعند لما جبت في طيزها نمت جمبها قولتله انتي فرسه جامده قوي قالت وانت هديتني حرام عليك قمنا استحمينا واحنا بنستحمي عملنا واحد علي الواقف طلعت لبست ودخلت شقتي نمت صحيت الصبح رحت المول لقيت راجل كبير معاه ولاده شكلهم عربويه ومعاهم البنت اللي كانت بتعاكس امبارح لقيتها بتشاور عليا قولت هيجوا يضربوني 😂😂لقيت الراجل جه هو وولاده وولاده يعتبر قدي في السن جه شكرني علي اللي حصل وعرفه انه اسمه الحج صالح وولاده اسمهم سليم وفتحي وأنهم من عرب سينا اداني الكارت بتاعه وقالي انه هيعتبرني واحد من أولاده علشان اللي عملته مع بنته ومشيوعرفت انهم عندهم شقه في زايد وجيين يخلصوا شغل هنا وترجعين سينا كمان يومين في اليومين دول كنت اتصحبت علي فتحي وسليم وبقينا صحاب قوي وعرفت انهم عندهم شركه استيراد وتصدير ودي ستاره بيتداروا فيها ورا الشغل الشمال
قولت حظي كله مع ناس شمال اليومين خلصوا وعدتهم اني هزورهم في أقرب وقت والمول بيجيب فلوس كتير وفتحت حساب في البنك وجه الوقت اللي ارجع فيه ناهد اتصلت علي سليم قلتله اني محتاجهم قالي اخوك في ظهرك حكيتله علي ناهد واللي حصل قالي انت عاوز تسافر امتي قولتله في أقرب وقت قالي انه هيجهز رجاله ويعرفني قولتله لا مش محتاج ده كله انا محتاج حد هناك عارف الاماكن وعاوز سلاح بس قال انه هيجي معايا وهو هيخلص كل حاجه وقال السفر بعد يومين قولتله تمام قفلت معاه قولت لازم قبل ما اسافر اعمل حركه في سماح وسعاد ونادين رحت علي صيدليه لقيت واحد شباب قولت الحمد **** طلبت من فياجرا حريمي قالي في حاجه اسرع واشد واداني قزازه قطره وقالي نقطتين يحلو اي وحده كسها يكلها
اخدت القزازه وحسبته ورحته علي كبابجي جبت عشا وعديت علي سوبر ماركت جبت عصير فرش روحت قولتلهم انا جايب ليكوا عشا معايا جبت ناديت تتعشا معانا قمت من علي الاكل اول واحد جبت العصير وحطيت لكل وحده نقطتين من الدوا واخدت حبايه فياجراوطلعت ليهم شربوا العصير شويه لقيتهم مش علي بعضهم سماح جت قعدت جمبي سبتها وقمت دخلت الاوضه لقيت سعاد دخلت ورايا بتقولي مش كنت عاوز تنام معايا انا اهوه قدامك وبتقلع الهدوم قولتلها لا مش عاوز قالت علشان خاطري ارحمني قولتلها لا مش قادر سبتها وطلعت من الاوضه قعدت في الصاله سماح جت عاوزه تبوسني رحت بعدتها ورحت قعدت جمب نادين راحت نادين فطه علي رجلي وبتبوسني قعدت ابوس فيها وهي قعده علي رجلي وسماح وسعاد هيموتوا جت سعاد بتبوس رجلي قولتلها لا مش ليا نفس معاكم واخدت نادين ودخلت الاوضه هما اتهبلوا عاوزين يتناكوا المهم نكت نادين جبت مره والتانيه ونادين مش ماكفيها عاوزه تاني رحت ناديت سعاد وسماح جم جري وكانت حافله موتني من التعب بنيك في تلاته ابطال مكنتش قادر اتحرك راحت نادين وسماح قعدوا يبوسوا بعض ويمارس السحاق زانا نزلت نيك في سعاد مش رحمتها علشان كان نفسي فيها من زمان خلصنا النيكه الطويله دي وكله نام في مكانه صحيت الصبح لقيتهم لسه نايمين دخلت استحميت ونزلت المول اشوف الشغل لقيت كله تمام قولت اروح البنك اشوف حسابي لقيته تمام وكل يوم يزيد روحت قعدت في كافيه وكلمت سليم علشان السفر بكرا وكده يبقي انتي الجزاء الثامن (اعملوا متابعه )



الجزء التاسع

وقفت الجزء اللي فات لما كلمت سليم وقلي كل حاجه تمام والسفر بكرا وتمت عليه روحت جهزت فلوس وسبت فلوس لسماح وسعاد وده الحوار
انا :بصي بقي انتي وهي انا هقول لكم كلاك من الاخر واللي هيعمل غيره مش عاوز اشوف وشه تاني
سماح وسعاد:قول
انا :محدش ينزل الشارع بعد الساعه ٩
هما :تمام
انا:مفيش حد يخش الشقه ولا غير ولا قريب مفيش غير نادين بس
هما:تمام
انا:اي وحده فيكوا كسها يكلها المحن يزيد عندها لو عرفت انها كلمت راجل و*** لقتلهم هما الجوز
سماح:تمام بس انت رايح فين
انا:رايح شغل ٣ ايام وهيكون هنا
سعاد:شغل فين
انا :ملكيش دعوه انا حر
سبتهم ودخلت اوضتي طلعت فلوس علشان السفر طلعت اتغديت معاهم وجهزت شنطتي ببص في المرايه لقيت شعري مش حلقت من زمان نزلت احلق حلقت وكله تمام وحت ونمت بدري علشان السفر قلقت بليل لقيت سماح دخلت الاوضه وجت نامت في حضني وبتحضني قويتحس انها مشتاقه ونمنا للصبح صحيت الساعه ٦ استحميت وفطرت وخدت العربيه وطلعت علي مطار القاهرة وصلت بعد نص ساعه لقيت سليم مستنيني رحت سلمت عليه اداني البسبور قعدنا ربع ساعه وركبنا الطياره وصلنا بعد ساعه ونص اسطنبول نزلنا انا وسليم لقينا واحد مستنينا هناك سلم علي سليم وساله علي مين قال أخويا راح سلم علي واخدنا في عربيته ودانا علي فندق وكان حاجز اوضتين وحده ليا ووحده لسليم سبنا ومشي دخلت الاوضه لقيت شنطه كبيره علي السرير فتحتها لقيت فيها مسدس و٣خزن رصاص وبدله وقميص واقي وعمله تركيا سليم رن علي
سليم:نام دلوقتي علشان تريح جسمك وبليل نتحرك
انا :تمام
قفلت مع سليم لقيت الباب بيخبط رحت افتح لقيت وحده بطل ب
برقت لقيتها بتتكلم لاتيني مفهمتش منها حاجه بقولها و**** انا مافاهم منك حاجه بس انتي جسمك بنت حرام
هي:عيب حضرتك انا بفهم عربي كويس
انا:امال عماله ترطمي لغات لي
هي :شغلي
انا:خشي حطي الاكل
حطت الاكل بقولها اسمك اي
هي :رها
انا: ممكن اسالك سؤال يا رها
رها:اتفضل
طلعت الورقه اللي فيها العنوان وسألتها علي العنوان ده
اول لما شافت العنوان وشها احمر وسبتني ومشيت
انا استغربت عرفت اني هيحصل مشكله اتغديت ونمت المغرب اذان لقيت سليم بيرن قمت صحيت دخلت استحميت ولبست البدله واخدت السلاح وطلعت من الاوضه لقيت سليم طلع هو كمانولابس بدلع سوده ذي بدلتي برضوا نزلنا اخدنا عربيه ورحنا لواحد صاحب سليم اسمه عمار
سليم:ازيك يا عمار عامل اي وحشتني
عمار:الحمد**** تمام
سليم:،عاوز اروح العنوان ده
عمار:بص في الورقه وقال دي مكان كله شقق دعاره وتجار مخدرات
سليم :ممكن تودينا المكان ده
عمار:حاضر بس انى مليش دعوه انا هوديكوا وامشي
سليم:تمام
ركب عمار معانا العربيه واتحركنا علي العنوان وصلنا بعد ربع ساعه عمار نزل قال هو ده المكان ومشي
نزلت انا وسليم لقينا المكان شبه المساكن وكله ناس شكلهم زباله وعيال صغيره وقفنا عيل وسألته علي عنوان المكان ده شاور علي اخر دور في العماره دخلنا العماره كلها ناس شربه مخدرات ومترميه علي الارض وخربنين وأخير وصلنا لآخر دور خبط علي الشقه فتح واحد حيطه دخلنا لقينا شويه عيال تحس انهم عصابه سألت عيل علي ناهد قالي محجوزه دلوقتي ومعاها زبون انا بصيت لسليم رحت ساحب المسدس وسليم ونزلنا ضرب فيهم كلهم الواد الحيطه مسك سليم وضربه كام لونيه رحت ضربه طلقه في نص راسه راح وقع علي الارض دخلت اول اوضه لقيت عيال بينيكوا بنات وكل واحد وخدله جمب بوحده دخلت ولعت النور لقيتهم اخدوا بالهم بس ميتين من كتر المخدرات بصيت في وش البنات لا ناهد مش فيهم طلعت دخلت اوضه تانيه لقيتها فيها سرير كبير وواحد حجمه كبير كده بينيك في ولد رحت طلعت لقيته بيزعق رحت دخلت ضارب كل واحد فيهم طلقه طلعت ودخلت اوضه تانيه لقيت وحده حسيت اني اعرفها ومعاهم واحد نازل نيك فيها وضرب سادي يعني رحت داخل عليه مسكه من شعره وضربه طلقه في نص راسه مسكت ناهد لقيتها مش قادره تمشي رحت شلتها وحتيطها في ملايه ونزلت انا وسليم بسرعه ركبنا العربيه احنا التلاته ومشينا واحنا ريحين علي الفندق لقيت محل ملابس وقفت اشتريت اي هدوم علشان تلبس واخدت الهدوم ورحت علي العربيه ركبت ورحت علي الفندق شلتها ودخلتها علي اوضتي واخدت من سليم الهدوم
سليم :اعمل حسابك هنسافر بكرة بليل
انا:تمام
دخلت الاوضه شلت ناهد ودخلت بيها علي الحمام حطيتها في البانيوا ومليته لقيت جسمها عليه آثار تعزييب وضعيفه حمتها وشلتها دخلتها الاوضه ولبستها الهدوم ونيمتها طلبت من الفندق دكتور واكل عشر دقايق لقيت الباب بيخبط والدكتور جه كتي علي محاليل نزلت جبتها وطلعت ادتهاله علقلها المحاليل
الدكتور: لازم تستريح وهي بعد كام ساعه هتفوق ولازم تاكل كويس
انا: تمام يا دكتور
مشي وانا قعدت جمبها عدت ساعتين ولسه نايمه شويه ولقيتها صحيت بحط ايدي عليها لقيتها انخضت
انا: متخفيش انا مصطفي متخفيش وقعدت جمبها لعند لما نامت تاني والصبح قرب يطلع كنت نمت
غفلت ساعه قمت من النوم لقيتها بصالي وخيفه انا:متخفيش انا مصطفي وهنرجع مصر النهارده متخفيش بصالي ومش بترد
رحت جبتلها الكل لقيتها بتاكل بسرعه تحس انهم مجوعنها اكلت وكانت عاوزه تقوم لقيتها مش قادره تقوم قولتلها عاوزه تروحي فين مردتش وشورت علي الحمام رحت شلتها ودتها الحمام واستنيت لما خلصت شلتها ودتها السرير علقتلها محليل تاني وخلصت المحاليل ونامت رحت نايم أنا كمان صحيت علي رنت سليم صحيت مسكت الفون وفتحت
سليم:الحق احنا في مصيبه ولازم نكون في مصر النهارده علشان لو طلع علينا نهار في البلد دي هنموت
انا:لي كل ده
سليم:الشقه اللي احنا خربتها دي بتاعت عصابة كبيره في تركيا ولازم نسافر بليل
انا:تمام المغرب هنكون جهزين
قفلت مع سليم وقولت لناهد متخفيش اني معايا ومش هسيبك تاني قولتله لميت الشنط وجهزت كل حاجه طلبت اكل من الفندق لقيت رها هي اللي جيباه
وبتموحن ودخله الاوضه قولتلها مش هينفع اختي موجوده بس جيبي رقمك وانا هكلمك وقت تاني اخدت رقمها ومشيت دخلت الاكل لي ناهد واكلت معاها وقلتلها
انا:احناهنسافر النهارده علي مصر تمام قادره تغيري هدومك بصتلي وسكتت قولتلها تمام انا هغيرلك قومت قلعتها لقيت جسمها آثار الضرب بينه فيه صعبت علي جامد رحت لبستها وقلت لسليم اننا جهزين قالي اتحرك يله شلت ناهد واطلعت من الاوضه ركبنا عربيه غير اللي كان معانا ورحنا علي المطار كانت الطياره هتتحرك بعد عشر دقايق قولت هدخل الحمام رحت الحمام حسيت ان في حد بيرقبني دخلت الحمام خلعت حديده المنشفه كان اللي بيرقبني واقف بره لسه عاوز يهجم علي رحت ضربه بالحديدة علي راسه وسحبته علي الحمام وقفلت عليه ومشيت رحت الصاله شلت ناهد ومشيت انا وسليم ركبنا الطياره وصلنا القاهره بعد ساعه ونص رحنا علي زايد دخلت الشقة لقيتهم نايمين دخلت علي ةوضتي وانا شايل ناهد نيمتها علي اليرير بتاعي وطلعت لسليم قالي انه هيروح علي شقتهم ومشي انا من التعب دخلت نمت جمب ناهد مش حسيت بنفسي غير المغرب صحيت علي صوت سماح وهي بتتكلم في التلفون بتقول
سماح :لا تعالي مفيش حد في البيت غيرنا
عرفت من كلمها انها معرفتش اني جيت ولا حست رحت معملتش اي صوت لعند لما اشوف مين اللي جاي
تتوقعوا مين اللي جاي


بعد لما سمعت ٢وت سماح بتتكلم في التلفون قعدت شويه معملش صوت بس مفيش حد جه قومت اخدت مسدسي وطلعت الصاله لقيت سماح اول لما شفتني اتخضت رحت قولت .
انا :اي شوفتي عفريت
سماح:اي لا لا حمد**** على السلامه انت جيت وقتين
انا :من زمان فين تليفونك
سماح :فاصل شحن استنه احطه في الشاحن
انا :لا جبيه
سماح:طب ممكن اكلم واحده صحبتب
انا:لا جبيه حاتي
سماح :امسك
اخدت التلفون قولتلها افتحيه فتحته
لقيتها كانت بتكلم المحامي سالتها
انا:انتي اي حكيتك انتي والمحامي ده يعنى عاوز اعرف بينيكك ولا واي مش فاهم اصل دور خايفه عليا ده مش داخل دماغي
سماح:مش بترد
انا :لما يجي هنشوف بقي الموضوع ده
لقيت.الباب بيخبط فتحت لقياني في وشه رحت خبطه بضهر المسدس اغمي عليه دخلته الشقه قعدته علي كرسي وربطه واخدت سماح دخلتها اوضه وقفلت عليها قوقلتلها لوسمعت صوتك هدبحك ورحت لناهد الاوضة اطمن عليها لقيتها صحيه ادتها الدوا وطلبت اكل سمعت صوت باب الشقه بيفتح لقيت سعاد قولتله
انا:كنتي فين
سعاد:كنت في المول
انا:بتعملي اي
سعاد :بزهق من قعدت البيت بقيت بنزل المول وبشوف الشغل ماشي ازاي امال مين ده واي اللي حصل
انا :خشي جوه ومش عاوز اسمع صوتك
سعاد:حاضر
بتاع الاكل جه حسبته ومشي ودخلت الاوضه لناهد اكلتها واكلت معاها وودتها الحمام ورجعتها الاوضه تاني
وطلعت الصاله للمحامي فوقته ورحت ضربه بالقلم
انا:دلوقتي بقي انا عاوز اعرف انتوا في اي بينكوا ومش عاوز كذب هتتكىم من غير كذب هتسهلها علي نفسك هتكذب يبقي بتختار الطريقه الصعبه هاا
المحامي :اسمي نادر ومفيش حاجة بيني وبينها
انا :طيب انت عاوز الطريقه الصعبه طيب وقمت جبت سكينه ورحت حطتها علي ودنه وقولت ها في اي بينك وبنها
نادر:مفيش حاجه بينا
رحت قاطع ودنه وسالت تاني في اي بينكوا قال هقول
نادر:انا كنت بنيكها زمان وكنت ممضيها علي شيكات ولما شفتها معاك طلبت منها الفلوس
انا :واي كمان مش رد علي رحت حطيت السكينه علي صباع ايده الصغير وقولت اي كمان
نادر:قولتلها تسرق منك الفلوس بتاعت الشيكات يا انيكها
انا:وكنت جاي تعمل اي
نادر :كنت جاي انيكها علشان مش رضيت تسرق منك فلوس
انا :وانت مش عملي اي اعتبار جاي تنيك وحده قعده في بيتي وعاوزها تسرق فلوسي وبتهددها بشيكات هي الشيكات دي بكام
نادر:بي خمسه مليون بس
انا :بس يا ابن المتناكه انت محسسني انهم خمسه حنيه
بص بقي يا نادر انت نفسك في ايه قبل لما تموت
نادر :نفسي اعيش وهعملك كل طلباتك
انا:لا يا نادر انا مش برجع في كلامي بس مش وقته انك تموت انا محتاجك دلوقتي انا هسيبك تمشي بس مش ببلاش اول حاجة هتجيب الشيكات بتاعت سماح تاني حاجة عاوزك تعملي تفاوض مع ناس تمام
نادر :اللي انت عاوزه
انا:تمام فكيته وقام جري كلمت سليم اننا عاوزين نسافر سينا معاه قالي كل حاجه جهزه وهنسافر بليل قفلت معاه ودخلت لسماح الاوضه وقولت
انا:انتي ليه مش قولتيلي علي حوار الشيكات
سماح:اصل
انا:خلاص انا فهمت بصي انتي لو عاوزه تمشي اتفضلي مش همسك فيكي الباب يفوت جمل اصل مش هتعيشي معايا وانتي كل شويه القي مصيبه هاا لو عاوزه تكملي معايا اول حاجة مش تخبي عني حاجة وتاني حاجه مفيش راجل عريب يلمسك انتي بتاعتي وبس
سماح:مفهوم انا معاك
انا :تمام جهزي هدومك علشان هنسافر بليل
سبتها وطلعت لسعاد.
انا:حوار المول ده مش دخل علي بس لما افضالك هنشوف جهزي شنطتك علشان هنسافر
سبتها ودخلت لناهد قولتلها عامله اي يا روحي وحشتيني وانا عمري ما هسيبك تاني ومش عاوزك تخافي وانا موجود تاني مش ردت علي
طلعت كلمت سليم قولتله
انا: بص يا سليم أنا عاوز اقعد في اشتري فيلا في سينا واقعد فيها علي طول
سليم:موجود بس هي علي حدود سينا يعني جمب منك فلسطين
انا:تمام لا مش عاوز حاجة
سليم:في فيلا تانيه بس في اسماعيليه
انا :انا اشتريت خلاص
سليم:سعرها ٤مليون
انا:تمام هنروح علي هناك
سليم:يعني مش هتيجي معايا سينا
انا:لا هروح علي اسماعيليه
سليم:علي العموم الفيلا دي بتاعتنا هكام ناس تروح تنضفها وبليل هتكون جاهزه
انا:تمام انا جيلك دلوقتي
قفلت معاه في التلفون ودخلت اوضتي طلعت الفلوس وحطيت ٤ مليون في شنطه ورحت لسليم
انا :دي الاربعه مليون حق الفيلا
سليم: انت شايل فلوسك في البيت
انا: امال اعمل اي علشان الحكومه
سليم :انت قديم قوي حات فلوسك وانا تاني يوم هجيبلك فيزا فيها فلوسك
انا:تبقي عملت معايا الصح
سليم :٣ ساعات وهنتحرك علي اسماعيليه
انا:تمام
نزلت من عند سليم رحت البيت كانوا كلهم جهزوا رحت علي نادين قولتلها
انا: هكون في اسماعيليه تيجي تقعد معايا في الفيلا ونعيش مع بعض
نادين:حاضر بس اصفي حسابي في الكافيه واجي اعيش معاك
انا:علي فكرا الكافيه اللي انتي شغاله فيه ده بتاعي وفلوسك عندي
نادين:إزاي ده صحبه انا عارفة
انا:انا اللي مشغله ها هتيجي ولا لا
نادين ذ:خلاص هاجي بس هتحكيلي انت صاحب الكافيه ازاي
انا :مش وقته يا نادين حهزي حجاتك المهمه بس مش تكركبي تمام
نادين:تمام
روحت شقتي جهزت شنط الفلوس وشنطه الدهب سليم كلمني قلي يله انزل نزلت انا والحريم حطيت الشنط في العربيه وطلعت شلت ناهد ونزلت ركبتها في العربيه واتحركنا علي اسماعيليه ساعتين ووصلنا الفيلا كانت فخمه بمعني الكلمه دخلنا مكنش فيه غير البواب
نزلنا من العربيه وشلت ناهد ودخلت الفيلا حطيتها علي الكنبه وخرجت جبت شنطت الدهب من العربيه ودخلت الفيلا حطيتها جمب ناهد وقولت لسليم المصلحه في العربيه تمام قال تمام جه البواب وكان اسمه سعيد اتعرفت عليه وعرف اني صاحب الفيلا الجديد ومشي وسليم كمان مش وقال هجيلك بكرا
مشي سليم والبنات لسه واقفين رحت اشيل ناهد
ناهد:لا سيبني
انا:عاش من سمع صوتك يا قمري
ناهد:تسلم
كلمت سماح وسعاد الفيلا دي بتعتنا كلنا بس زي ما عرفتكوا انا وبس قالوا تمام اخدت شنطت الدهب وطلعت اوضتي لقيتها اوضه كبيره وفيها خزنه ومكتب وانتريه وحمام وسرير كبير رحت فتحت الخزنه لقيتها فضيه حطيت فيها السبائك وقفلتها لقبت باب الاوضه بيفتح ببص لقيت ناهد قولتلها مروحتيش اوضتك لي يا قلبي
ناهد:لا انا هنام هنا
انا:برحتك هروح انا اوضه تانيه
ناهد:لا هتنام هنا برضوا مش هتبعد عني تاني
انا:بس كده انا تحت امرك ورحت بوستها ونزلت الجنينه لقيت في وحده بطل جسم بلدي ابن فتاكه
هنعرفها بعدين رحت لسعيد لقيته عنده اوضه كبيره في الجنينه قولتله
انا:انا جاي اشرب معاك شاي يا سعيد ينفع
سعيد :اكيد يا باشا اتفضل
دخلت الاوضه لقيت متعلق قمصان نوم وسنتيانات عرفت ان اللي في الجنينه تبقي مرات سعيد
انا:قولي يا سعيد مرتبك كام
سعيد:٢٥٠٠ يا باشا
انا:بقوا٤٠٠٠ يا سعيد
سعيد: **** يخليك يا باشا
انا: بص يا سعيد انا عاوز اجيب حراسه علي الفيلا بس عاوز اجيب عيال يكون قلبها ميت مش تجيب ورا
سعيد:بس كده عاوز كام واحد
انا : عاوز ٣٠ واحد بالنهار وزيهم باليل
سعيد:بس ده هيكلفك فلوس
انا :ملكش فيه
سعيد:عاوزهم امتي
انا:لو تعرف تجيبهم دلوقتي انا موافق
سعيد:لا بكرا بليل يكونوا موجودين كلهم
انا:تمام وليك الحلاوه
لقيت البطل البلدي اللي كان في الجنينه داخل الاوضه وبيقول يا سعيد انت فين يا راجل ودخلت شفتني بتقول مين الزبون ده يا سعيد لقيت سعيد اتلخبط وقال ده الباشا صاحب الفيلا الجديد
قالت يقطعني يا باشا و**** ما اعرف انا مرات سعيد جميله قولت
انا: ما هو باين
جميله:لا انا اسمي جميله
انا:اسم علي مسمي
انا:ذي ما اتفقنا يا سعيد تمام
طلعت من عند سعيد كلمت نادر المحامي قلتله علي الناس اللي هيتفاوض معاهم اتخض يا ترا مين الناس دي
صح هما المافيا راح نادر علشان يتفاوض معاهم علشان مش عاوز دوشه وكل شويه خطر قفلت مع نادر اتصلت علي سليم قال في اي تاني
انا:وانت جاي بكرا عاوز ٦٠قطعت سلاح الالي وبالرصاص
سليم :لي
انا:جيبهم وخلاص
سليم :تمام
دخلت الفيلا وطلعت علي اوضتي لقيت ناهد نايمه قلعت هدومي ونمت جمبها واخدتها في حضني صحيت تاني يوم لقيتها لسه في حضني قومت راحت قامت هي كمان قعدت ابوس فيها بس لعند لسه عاوز اقلعها قالت اهدي لما اطيب وبعد كده انا بتاعتك
بوستها تاني وقمت لبست نزلت الفيلا ملقتش حد فيها وكل واحد في اوضته رحت نديت عليهم كلهم نزلوا حتى ناهد
انا:قولتلهم احنا اسره وحده هنعيش مع بعض ايد وحده هنا تمام
هما:تمام
نديت علي جميله عرفتهم عليها وقولتلها تشوف الطلابات بتاعت البيت لقيت نادر بيرن علي فتحت وطلعت الجنينه
انا:ايوا يا نادر.
نادر:ايوا يا باشا انا اتكلمت مع الناس دي وقالوا علشان التفاوض ده يتم اعتبر نفسك واحد من العصابه دي وانت هتكون فرع ليهم في مصر وتنفز اللي ينطلب منك
انا:بص يا نادر قولهم هو موافق بس بشرط انا هكون كبير نفسي وانا تحت امرهم بس محدش يجيلي علي سكه
نادر:هبلغهم وارد عليك
انا:تمام
قفلت مع نادر ونديت هلي جميله واوقعدت علي كنبه في الجنينه جت قولتلها
انا:اقعدي يا جميله
جميله:ميصحش يا بيه
انا:اقعدي بقول
جميله:حاضر يا بيه
انا:انتي اي حكيتك انت وسعيد
جميله:انا مراته وشغاله خدامه في الفيلا بتعتك يا بيه
انا :كده انتي بتلفي وتدوري وانا مبحبش كده
جميله:بصي يا باشا انت شكلك ابن سوق وبتفهم
انا:كده احبك
جميله:بصي انا عاوزه راجل يكفيني وسعيد صحته علي قده سعيد بيجيب رجاله انا اتكيف وهو يا خد فلوس
انا:انا قولت كده برضه بصي يا جميله دلوقتي انا موجود وانا مش اريل من النهارده مفيش راجل هيلمسك لو سعيد عاوز ينيكك ينيكك انما رجاله دخله طلعه لا مش هتتكرر ولو كسك بيكلك انا موجود تمام لو علي سعيد انا هعلمه الادب
جميله:وانا مش طلبه اكتر من كده يا دكري
انا:لا يا روح امك انا مش ذي اي حد وبطلي شرمطه اختفي من قدامي لقيت سليم بيرن بيقول عشر دقايق وهكون عندك قولتله تمام
شويه وسليم جه ومعاه عربيه نص نقل واتنين رجاله نزلوا صنديق في الجراج بتاع الفيلا وركبوا العربيه ومشيوا
سليم :خد الفيزا اهي
انا:تسلم يا اخويا
سليم :مش قولتلي هتعمل ةي بالسلاح ده كله
انا :هلعب بيه
سليم:طب حاسب ولو الدنيا داقت علي مش تنسي انك ليك اخوات اسمهم سليم وفتحي ومش سليم
كلمت سعيد:قاتكلمت الجزء التاسع
بعد لما سمعت ٢وت سماح بتتكلم في التلفون قعدت شويه معملش صوت بس مفيش حد جه قومت اخدت مسدسي وطلعت الصاله لقيت سماح اول لما شفتني اتخضت رحت قولت .
انا :اي شوفتي عفريت
سماح:اي لا لا حمد**** على السلامه انت جيت وقتين
انا :من زمان فين تليفونك
سماح :فاصل شحن استنه احطه في الشاحن
انا :لا جبيه
سماح:طب ممكن اكلم واحده صحبتب
انا:لا جبيه حاتي
سماح :امسك
اخدت التلفون قولتلها افتحيه فتحته
لقيتها كانت بتكلم المحامي سالتها
انا:انتي اي حكيتك انتي والمحامي ده يعنى عاوز اعرف بينيكك ولا واي مش فاهم اصل دور خايفه عليا ده مش داخل دماغي
سماح:مش بترد
انا :لما يجي هنشوف بقي الموضوع ده
لقيت.الباب بيخبط فتحت لقياني في وشه رحت خبطه بضهر المسدس اغمي عليه دخلته الشقه قعدته علي كرسي وربطه واخدت سماح دخلتها اوضه وقفلت عليها قوقلتلها لوسمعت صوتك هدبحك ورحت لناهد الاوضة اطمن عليها لقيتها صحيه ادتها الدوا وطلبت اكل سمعت صوت باب الشقه بيفتح لقيت سعاد قولتله
انا:كنتي فين
سعاد:كنت في المول
انا:بتعملي اي
سعاد :بزهق من قعدت البيت بقيت بنزل المول وبشوف الشغل ماشي ازاي امال مين ده واي اللي حصل
انا :خشي جوه ومش عاوز اسمع صوتك
سعاد:حاضر
بتاع الاكل جه حسبته ومشي ودخلت الاوضه لناهد اكلتها واكلت معاها وودتها الحمام ورجعتها الاوضه تاني
وطلعت الصاله للمحامي فوقته ورحت ضربه بالقلم
انا:دلوقتي بقي انا عاوز اعرف انتوا في اي بينكوا ومش عاوز كذب هتتكىم من غير كذب هتسهلها علي نفسك هتكذب يبقي بتختار الطريقه الصعبه هاا
المحامي :اسمي نادر ومفيش حاجة بيني وبينها
انا :طيب انت عاوز الطريقه الصعبه طيب وقمت جبت سكينه ورحت حطتها علي ودنه وقولت ها في اي بينك وبنها
نادر:مفيش حاجه بينا
رحت قاطع ودنه وسالت تاني في اي بينكوا قال هقول
نادر:انا كنت بنيكها زمان وكنت ممضيها علي شيكات ولما شفتها معاك طلبت منها الفلوس
انا :واي كمان مش رد علي رحت حطيت السكينه علي صباع ايده الصغير وقولت اي كمان
نادر:قولتلها تسرق منك الفلوس بتاعت الشيكات يا انيكها
انا:وكنت جاي تعمل اي
نادر :كنت جاي انيكها علشان مش رضيت تسرق منك فلوس
انا :وانت مش عملي اي اعتبار جاي تنيك وحده قعده في بيتي وعاوزها تسرق فلوسي وبتهددها بشيكات هي الشيكات دي بكام
نادر:بي خمسه مليون بس
انا :بس يا ابن المتناكه انت محسسني انهم خمسه حنيه
بص بقي يا نادر انت نفسك في ايه قبل لما تموت
نادر :نفسي اعيش وهعملك كل طلباتك
انا:لا يا نادر انا مش برجع في كلامي بس مش وقته انك تموت انا محتاجك دلوقتي انا هسيبك تمشي بس مش ببلاش اول حاجة هتجيب الشيكات بتاعت سماح تاني حاجة عاوزك تعملي تفاوض مع ناس تمام
نادر :اللي انت عاوزه
انا:تمام فكيته وقام جري كلمت سليم اننا عاوزين نسافر سينا معاه قالي كل حاجه جهزه وهنسافر بليل قفلت معاه ودخلت لسماح الاوضه وقولت
انا:انتي ليه مش قولتيلي علي حوار الشيكات
سماح:اصل
انا:خلاص انا فهمت بصي انتي لو عاوزه تمشي اتفضلي مش همسك فيكي الباب يفوت جمل اصل مش هتعيشي معايا وانتي كل شويه القي مصيبه هاا لو عاوزه تكملي معايا اول حاجة مش تخبي عني حاجة وتاني حاجه مفيش راجل عريب يلمسك انتي بتاعتي وبس
سماح:مفهوم انا معاك
انا :تمام جهزي هدومك علشان هنسافر بليل
سبتها وطلعت لسعاد.
انا:حوار المول ده مش دخل علي بس لما افضالك هنشوف جهزي شنطتك علشان هنسافر
سبتها ودخلت لناهد قولتلها عامله اي يا روحي وحشتيني وانا عمري ما هسيبك تاني ومش عاوزك تخافي وانا موجود تاني مش ردت علي
طلعت كلمت سليم قولتله
انا: بص يا سليم أنا عاوز اقعد في اشتري فيلا في سينا واقعد فيها علي طول
سليم:موجود بس هي علي حدود سينا يعني جمب منك فلسطين
انا:تمام لا مش عاوز حاجة
سليم:في فيلا تانيه بس في اسماعيليه
انا :انا اشتريت خلاص
سليم:سعرها ٤مليون
انا:تمام هنروح علي هناك
سليم:يعني مش هتيجي معايا سينا
انا:لا هروح علي اسماعيليه
سليم:علي العموم الفيلا دي بتاعتنا هكام ناس تروح تنضفها وبليل هتكون جاهزه
انا:تمام انا جيلك دلوقتي
قفلت معاه في التلفون ودخلت اوضتي طلعت الفلوس وحطيت ٤ مليون في شنطه ورحت لسليم
انا :دي الاربعه مليون حق الفيلا
سليم: انت شايل فلوسك في البيت
انا: امال اعمل اي علشان الحكومه
سليم :انت قديم قوي حات فلوسك وانا تاني يوم هجيبلك فيزا فيها فلوسك
انا:تبقي عملت معايا الصح
سليم :٣ ساعات وهنتحرك علي اسماعيليه
انا:تمام
نزلت من عند سليم رحت البيت كانوا كلهم جهزوا رحت علي نادين قولتلها
انا: هكون في اسماعيليه تيجي تقعد معايا في الفيلا ونعيش مع بعض
نادين:حاضر بس اصفي حسابي في الكافيه واجي اعيش معاك
انا:علي فكرا الكافيه اللي انتي شغاله فيه ده بتاعي وفلوسك عندي
نادين:إزاي ده صحبه انا عارفة
انا:انا اللي مشغله ها هتيجي ولا لا
نادين ذ:خلاص هاجي بس هتحكيلي انت صاحب الكافيه ازاي
انا :مش وقته يا نادين حهزي حجاتك المهمه بس مش تكركبي تمام
نادين:تمام
روحت شقتي جهزت شنط الفلوس وشنطه الدهب سليم كلمني قلي يله انزل نزلت انا والحريم حطيت الشنط في العربيه وطلعت شلت ناهد ونزلت ركبتها في العربيه واتحركنا علي اسماعيليه ساعتين ووصلنا الفيلا كانت فخمه بمعني الكلمه دخلنا مكنش فيه غير البواب
نزلنا من العربيه وشلت ناهد ودخلت الفيلا حطيتها علي الكنبه وخرجت جبت شنطت الدهب من العربيه ودخلت الفيلا حطيتها جمب ناهد وقولت لسليم المصلحه في العربيه تمام قال تمام جه البواب وكان اسمه سعيد اتعرفت عليه وعرف اني صاحب الفيلا الجديد ومشي وسليم كمان مش وقال هجيلك بكرا
مشي سليم والبنات لسه واقفين رحت اشيل ناهد
ناهد:لا سيبني
انا:عاش من سمع صوتك يا قمري
ناهد:تسلم
كلمت سماح وسعاد الفيلا دي بتعتنا كلنا بس زي ما عرفتكوا انا وبس قالوا تمام اخدت شنطت الدهب وطلعت اوضتي لقيتها اوضه كبيره وفيها خزنه ومكتب وانتريه وحمام وسرير كبير رحت فتحت الخزنه لقيتها فضيه حطيت فيها السبائك وقفلتها لقبت باب الاوضه بيفتح ببص لقيت ناهد قولتلها مروحتيش اوضتك لي يا قلبي
ناهد:لا انا هنام هنا
انا:برحتك هروح انا اوضه تانيه
ناهد:لا هتنام هنا برضوا مش هتبعد عني تاني
انا:بس كده انا تحت امرك ورحت بوستها ونزلت الجنينه لقيت في وحده بطل جسم بلدي ابن فتاكه
هنعرفها بعدين رحت لسعيد لقيته عنده اوضه كبيره في الجنينه قولتله
انا:انا جاي اشرب معاك شاي يا سعيد ينفع
سعيد :اكيد يا باشا اتفضل
دخلت الاوضه لقيت متعلق قمصان نوم وسنتيانات عرفت ان اللي في الجنينه تبقي مرات سعيد
انا:قولي يا سعيد مرتبك كام
سعيد:٢٥٠٠ يا باشا
انا:بقوا٤٠٠٠ يا سعيد
سعيد: **** يخليك يا باشا
انا: بص يا سعيد انا عاوز اجيب حراسه علي الفيلا بس عاوز اجيب عيال يكون قلبها ميت مش تجيب ورا
سعيد:بس كده عاوز كام واحد
انا : عاوز ٣٠ واحد بالنهار وزيهم باليل
سعيد:بس ده هيكلفك فلوس
انا :ملكش فيه
سعيد:عاوزهم امتي
انا:لو تعرف تجيبهم دلوقتي انا موافق
سعيد:لا بكرا بليل يكونوا موجودين كلهم
انا:تمام وليك الحلاوه
لقيت البطل البلدي اللي كان في الجنينه داخل الاوضه وبيقول يا سعيد انت فين يا راجل ودخلت شفتني بتقول مين الزبون ده يا سعيد لقيت سعيد اتلخبط وقال ده الباشا صاحب الفيلا الجديد
قالت يقطعني يا باشا و**** ما اعرف انا مرات سعيد جميله قولت
انا: ما هو باين
جميله:لا انا اسمي جميله
انا:اسم علي مسمي
انا:ذي ما اتفقنا يا سعيد تمام
طلعت من عند سعيد كلمت نادر المحامي قلتله علي الناس اللي هيتفاوض معاهم اتخض يا ترا مين الناس دي
صح هما المافيا راح نادر علشان يتفاوض معاهم علشان مش عاوز دوشه وكل شويه خطر قفلت مع نادر اتصلت علي سليم قال في اي تاني
انا:وانت جاي بكرا عاوز ٦٠قطعت سلاح الالي وبالرصاص
سليم :لي
انا:جيبهم وخلاص
سليم :تمام
دخلت الفيلا وطلعت علي اوضتي لقيت ناهد نايمه قلعت هدومي ونمت جمبها واخدتها في حضني صحيت تاني يوم لقيتها لسه في حضني قومت راحت قامت هي كمان قعدت ابوس فيها بس لعند لسه عاوز اقلعها قالت اهدي لما اطيب وبعد كده انا بتاعتك
بوستها تاني وقمت لبست نزلت الفيلا ملقتش حد فيها وكل واحد في اوضته رحت نديت عليهم كلهم نزلوا حتى ناهد
انا:قولتلهم احنا اسره وحده هنعيش مع بعض ايد وحده هنا تمام
هما:تمام
نديت علي جميله عرفتهم عليها وقولتلها تشوف الطلابات بتاعت البيت لقيت نادر بيرن علي فتحت وطلعت الجنينه
انا:ايوا يا نادر.
نادر:ايوا يا باشا انا اتكلمت مع الناس دي وقالوا علشان التفاوض ده يتم اعتبر نفسك واحد من العصابه دي وانت هتكون فرع ليهم في مصر وتنفز اللي ينطلب منك
انا:بص يا نادر قولهم هو موافق بس بشرط انا هكون كبير نفسي وانا تحت امرهم بس محدش يجيلي علي سكه
نادر:هبلغهم وارد عليك
انا:تمام
قفلت مع نادر ونديت هلي جميله واوقعدت علي كنبه في الجنينه جت قولتلها
انا:اقعدي يا جميله
جميله:ميصحش يا بيه
انا:اقعدي بقول
جميله:حاضر يا بيه
انا:انتي اي حكيتك انت وسعيد
جميله:انا مراته وشغاله خدامه في الفيلا بتعتك يا بيه
انا :كده انتي بتلفي وتدوري وانا مبحبش كده
جميله:بصي يا باشا انت شكلك ابن سوق وبتفهم
انا:كده احبك
جميله:بصي انا عاوزه راجل يكفيني وسعيد صحته علي قده سعيد بيجيب رجاله انا اتكيف وهو يا خد فلوس
انا:انا قولت كده برضه بصي يا جميله دلوقتي انا موجود وانا مش اريل من النهارده مفيش راجل هيلمسك لو سعيد عاوز ينيكك ينيكك انما رجاله دخله طلعه لا مش هتتكرر ولو كسك بيكلك انا موجود تمام لو علي سعيد انا هعلمه الادب
جميله:وانا مش طلبه اكتر من كده يا دكري
انا:لا يا روح امك انا مش ذي اي حد وبطلي شرمطه اختفي من قدامي لقيت سليم بيرن بيقول عشر دقايق وهكون عندك قولتله تمام
شويه وسليم جه ومعاه عربيه نص نقل واتنين رجاله نزلوا صنديق في الجراج بتاع الفيلا وركبوا العربيه ومشيوا
سليم :خد الفيزا اهي
انا:تسلم يا اخويا
سليم :مش قولتلي هتعمل ةي بالسلاح ده كله
انا :هلعب بيه
سليم:طب حاسب ولو الدنيا داقت علي مش تنسي انك ليك اخوات اسمهم سليم وفتحي ومش سليم
كلمت سعيد:قال شويه والرجاله جايه
انا:طب تعالي عاوزك
سعيد :تمام
جه سعيد

كده يبقي انتهي الجزاء التاسع مش تنسوا تعملوا متابعه ولايك والجزء العاشر قريبآ

ل شويه والرجاله جايه
انا:طب تعالي عاوزك
سعيد :تمام
جه سعيد

كده يبقي انتهي الجزاء التاسع مش تنسوا تعملوا متابعه ولايك والجزء العاشر قريبآ
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل