ا
ابيقور
عنتيل زائر
الجزء الأول
اول حاجه بحب اشكر اداره علي قبولي ان اكون واحد من اسره المنتديوانا من زمان وانا بقراء قصص في المنتدي بس مكنتش عضو مش عايزاطول عليكم ونخش في قصتنا
القصه مش هيكون فيه مشاهد سكس كتير عشان مش بعرف اكتب مشاهد ساخنه بس في الاجزاء الجايه هيكون في
اول حاجه اعرفكم بنفسي
اسمي دياب عرب عندي ٢٧سنه شاب ابيض بدقن متوسط الطول من أسره نقدر نقول عنه متوسطه
تبداء احداث القصه
في مدرسه الثانويه وانا عندي ٢٠سنه كانت معجب بي بنت اسمه دينا كانت اجمل بنت في المدرسه بس مكنتش بتديني اي وش مع ان كانفي بنات كتير هتموت وتكلمني عشان كان عندي عربية وعايش في جو الخروجات وكده وانا كانت العنتيل سيكا
في مره كانت في الفسحه وشوفت دينا واقفه قلبي قالي روح اتكلم معه
انا:ازيك يادينا عاملة اي
دينا:تمام الحمد…..
انا:تحبي بعد المدرسه اوصلك البيت
دينا:لا شكرا
انا:انتي بتعمليني كده لي يادينا
دينا:بعملك ازاي مش فاهمة ده اي الناس دي
انا:عقلي بيقولي سمعت كلام قلبك العلق اهو شكلك بقا وحش
واحنا واقفين انا ودينا دخل علينا شاب اسمه بركات اللي هنعرف بعدين انو بينيك دينا وانا اللي فاكرة مالك طلعت بتتنك ههههه
بركات:في اي يادينا هو العرص ده مزعلك في حاجه
انا:عرص مين يابن الوسخه انت عبيط يلا
دينا: ايوة بيرخم عليا في الرايحه والجايه
بركات:ده انت هيطلع كسمك
مساكني بركات من التيشرت وضربني في وشي كم ضربه كده احد ما اغمه عليا والناس اتلمت علينا وعامل النمره عليا وشي بيجيب ددمم انالم فوقت بقا في المستشفي
انا:يابن المتناكة ده انا هنيكك في افكرك
بحر:ياعم اهداي بقا كسم دينا اللي بتعمل فيك كده يابني و**** البنت دي شمال انا مش عارف اي اللي عجبك فيه
بحر ده اعز صاحب لي قلبي وصديق طفولتي من واحنا في السعوديه ام نزلنا مصر انا واهلي هو نزل معنا هو واهلو
واحنا الاتنين جيران وركزو مع بحر عشان لي دور كبير في القصه بتعتنا
انا: و**** يابحر لا اندم ابن العرص ده علي اللي عملو معي بس اصبر ولا افشخ البوه دي بطريقه
قومنا مشينا من المستشفي ومحدش من اهلي عرف اللي حصل معي هي دي ميزه بحر وعلي العصر كده خدت بحر وروحت لي ابن عمياسلام عارف الواد الصايع اللي بيكون في العيله عزيز القرائ هو ده اسلام بيشرب مخدرات وبينيك نسوان هو ده بقا اللي هيفشخ بركاتده
انا: ازيك يا مرات عمي عاملة اي
مرات عمي:اهلا بي الوسخ اللي مش بيجي عندنا غير لي ابن عمه
انا:معلش بقا ياقمر المدرسه اللي وخدني منك انتي عارفه انه اخر سنه وعايز اجيب مجموع عشان ادخل الكلية اللي انا عايزها
مرات عمي:——يوفقك يادياب ياحبيبي
انا:اسلام فين بقا!
هي:جوا نايم ادخل صاحيه
انا :تمام
دخلت علي اوضه اسلام لقيته نايم لبس شورت ومن غير تيشرت قومته من النوم بي العافيه اول ما صاحي قالي مين اللي ضربك ههههعشان هو عارف اني مش باجي عندهم غير وانا مضروب قولته علي اللي حصل هو قام لبس وخرجنا بره قعدت معه انا وبحر وقالي اناهفشخلك الواد ده سيب علي انا الموضوع ده وانا هرن عليك بليل تمام
مشيت انا وبحر من عند اسلام ورحنا البيت خدت العربيه من بابا وخرجنا وعلي العشا كده لقيت اسلام بيكلمني وبيقولي تعال المكان كذااتحركنا انا وبحر وكانت المفاجأة
اسلام خاطف بركات ورابط ايده ورجاله بي حبل وقلعه ملط ونكه وصورها فيديو وخد من تلفونه
انا:احا انت عملت فيه اي ياسلام احنا متفقناش علي كده
انا خوفت لا الواد يعمل مصيبه بعد ما يخرج من عندنا
اسلام: اللي يفكر يمد ايده عليك اقطعه
انا:خدت اسلام علي جنب قولتله ياعم الواد ممكن يخرج يعمل مصيبه فينا
اسلام:وهو بيضحك متخافش انا نكته وصورته فيديو وعلي فكرة الواد ده خول وخرم طيزه كبير يعني شكله بيتناك يعني مش هيتكلم مع حد
انا:انت بتكلم بجد بركات خول هههه كانت فرحان فشخ
في ابن العرص عشان ضربني
اسلام:خد اتفرج وانا بنيكه بيعمل ازاي
خد من اصلا م التلفون اتفرج وفعلا الواد خرم طيزه كبير وبيتشرمط علي زب اسلام ويقولو دخله كله
انا:اقعد اضحك وقول لي اسلام يعني هو خول وجي يعمل نفسه علي راجل المهم رجعت لي بركات
انا:يعني ياسطا تحون خول وتعمل علي رجل ينفع
بركات :ابوس رجلك يادياب انا خول وبتناك بس محدش يشوف الفيديو ده ابويا ممكن يموتني فيه
انا: متقلقيش ياعروسه وبضحك
بركات:انا هعملك كل اللي نفسك في اي حاجه بس محدش يشوف الفيديو وبيعيط
انا:هتعملي اي يعني
بركات:لو عايز تنيك دينا هخليك تناكه
انا:اتعصبت فشخخخ عليه قولتله احا ياخول دينا مين ياعرص اللي انكه دي اشرف منك ومن اللي جبتك
بركات:اقعد يضحك بعد ما كان بيعط دينا مين اللي اشرف مني هت تلفوني واتفرج
جبت تلفونه وانا الشك هيموتني لو كلام الخول ده صح
يعني حب عمري شرموطة
وفعلا كلام العرص طلع صح ومصورها فيديوهات وهو نايم معه وكمان مفتوحه وفي فيديو وهي بتنياكه بي زب صناعي في الوقت ده عرفتلي خرم طيزها كبير
بحر:صدقت كلمي يامعلم دلوقتي
انا:محدش يتكلم معي
بحر:ياصاحبي اهدا بس انت عارف اني عايز مصلحتك والبت دي سمعته وحشه وانت. اللي مكنتش ماصدق حد
انا:و**** يادينا لا اندمك ندم عمرك علي اليوم اللي شوفتيني فيه
خد الفيديوهات من عم بركات كله ومسحته من عندها
وقولتله لو حد عارف ان حاجه من اللي حصلت هنا خرجات بره هنزلك الفيديو بتعك
بركات:لا متخافش يادياب كسم دينا المهم انا بس لي عندك طلب واحد
انا:اي هو ياخول
بركات:بحر ينيك خرمي عشان انا هيجي من زب اسلام
نسيت اعرفكم ان بحر بيلعب جيم وهتم بنفسه فشخه
وابيض وعيونه ملونه
انا: انت اتجننت يكسمك
بحر: وفيه اي يا دياب هو عايز كده وانا هعملو اللي هو عايزها دي طيزها كبير ونضيفه
انا:احا انت عايز تعمل كده فعلا
بحر :اها
انا: احا اولعو بي جاز وسخ وخرجت بره انا واسلام
وبحر ناك الواد وخرج قاعد معنا وبركات لبس هدومه وخرج ماشي
اسلام: هتعمل اي يا دياب بي الفيديوهات دي
انا:مش عارف بس انا عايز افشخ الشرموطة اللي كله ناكه وجت عندي وعملت شريفه
بحر:ياعم فكك منه المهم انك عرفت هي علي اي
انا :اسكت يلا عشان انا مش عايز اسمع صوتك
بحر:بضحك لي ياعم هو انا نكتك انت
انا:وانت تعرف ياخول
بحر:ما تقول حاجه يا اسلام مش زبك كان في طيز الواد ده قبلي ولا اي
اسلام:بضحك جرا اي ياعرص وبعدين يا دياب احنا بنكسر عين الواد مش اكتر بس احنا مش خولات زيه
بحر: —-ينور عليك يامعلم اسلام
انا:خلص بقا اللي حصل حصل
اسلام:معرفتش هتعمل اي برضوا
انا:هفكر وبقا اقولك
وماشينا من عند اسلام انا وبحر و روحت البيت
في البيت
ابويا:لسه بدري يا استاذ
انا:اسف ياايمون وروحت ابوس راسه
ابويا عندها حوالي ٤٥سنه بس شقي نيككك ونسوانجي فشخخخ
ابويا:بضحك يعني انت عارف عشان انا بحبك ومش هكلمك تتاخر
انا: كانت قاعد مع بحر واسلام ومشوفتش اسلام من فتره
ابويا:المهم ميكونش الوسخ اسلام شربك حاجه
انا:عيب ياايمون مش اخلاقي وبضحك
ابويا:اتمنا
انا:عيب مش هصغرك ودخلت اوضتي
ابويا كان بيقولي كده عشان عارف ان اسلام بيشرب مخدارت وخايف اني امشي في ساكته
دخلت اوضتي قعدت افكر اعمل اي مع البوة دي
وقولت مع نفسي انا اتمتع منه الاول وبعد كده ارميه
ونامت
الصباح الساعه٧:٠٠كده لقيت امي بتصحيني عشان المدرسة
امي اسمه رشا اطيب ست في الكون وجميله جدا انا مش عارف بابا بيخونه لي
امي:قوم يا سي دياب هتتاخر علي المدرسة
انا:صباح الفل ياست الكل
امي:صباح العسل ياعسل يلا قوم بقا علي ما احضر الفطار
انا:ماشي ياقلبي
قومت خدت شور ولبست هدومي وخرجت فطارت مع اسرتي ورحت المدرسة ماشي اليوم عادي وفي الفسحه كده كله بقا واقف يتكلم عليااني اضربت امبارح وانا اتعصبت ان كله بيتكلم عليا وشوفت بركات الخول واقف مع اصحابه قولت لازم اعلم عليه روحت من وراه كدهوضربته علي قفه طبعا عشان هو خول واتصور وهو بيتناك مش هيتكلم معي ده كان ماقوي قلبي شوية
انا:بقا انتي ياعرص بتضربي امبارح
بركات:في اي يا دياب وبيضحك
انا:هقولك في اي
وماسكته اديته علقت موت والناس اتلمت علينا وروحت انا وهو عند المدير
المدير: فاكرين نفسكوا فين في الشارع
انا لسه هتكلم واشتم المدير عشان انا ام اضربت هو معملش كده عشان ابو بركات صاحبه لقيت بركات بيرد
بركات:محصلش حاجه يا استااذ ده انا ودياب بنهزار مع بعض بس هزار تقيل شوية
المدير:ازاي يابني ده وشك بايظ
بركات: لا مفيش حاجه ده هزار احنا بنهزار كده علطول مش صح يا دياب
انا بقا مبسوط من اللي حصل ده كله وعارف هو بيقول كده لي خايف من الفضيحه
انا:صح يا بركات
المدير: علي العموم الهزار بتعكم ده مش هنا في الشارع انتو هنا في مدرسة وانت يا دياب انا هكتفي بس بي فاصل اسبوع ليك
انا:طب لي كده طيب
المدير :عشان انت اللي ضربه
انا:تمام اوووي
خرجنا من عند المدير انا وبركات ومبسوط اني خدت حقي منه ومش فارق معي الفاصل المهم اني ضربتو
وانا ماشي عشان اروح البيت لقيت ايد بتتحط علي كتفي وبتقولي! ياعم كل يوم خناقة كده
انا: ريم ازيك عاملة اي
ريم:تمام الحمد—-انت اي الاخبار
انا :تمام
ريم:كل يوم مشكلة كده
انا:ولا مشكلة ولا حاجه ده مش مظبوط وكانت بظبطه
ريم :علي العموم انا جايه اعزمك علي عيد ميلادي بكرة اتمنا تيجي انت وبحر هكون مبسوطة بي وجدكم
انا:حاضر هاجي بس مش عارف بحر هيجي ولا لا وبضحك
ريم:انت رخم علي فكرة
انا:خلص ياستي هجيب بحر بضحك
ريم بتحب بحر بس هو مش شايفه اصلا
ماشينا وقبلت بحر عند البيت
انا:يعني ياخول اتخانق وانت مش موجود
بحر :ياعم ده بركات طيب اتخانق مع رجل وبيضحك
انا:ماشي ياعرص المهم بكره هنروح عيد ميلاد ريم وعزمتك وبتاكد انك تيجي
بحر:لا مش هروح ياعم
انا :لا هتروح والبت بتحبك متبقاش كده
بحر:خلاص ياعم هاجي متقرفنيش
شيبت بحر وروحت البيت لقيت خناقه جامده مع بابًا وماما
انا:في اي ياجماعة
بابا:شوف امك ماله
امي:انا برضوا
انا: يعني انتو مش عارفين مالكم انا اللي هعرف
ماما:ابوك بيخوني يا دياب
انا:بيخونك ازاي ياماما
ماما: الاسبوع اللي فات لم كان في المصيف
انا:عامل اي
ماما لقيت في بنطلونه كارت مكتوب عليه اكلمني ياحبيبي هستناك وكاتبه رقمه علي الكارت
انا: لا يا ماما مش ليك حق ياماما
ماما: انت اللي بتقول كده
انا: يا ماما انا مش عايز اقولك الحقيقه عشان متزعليش مني
بابا اتخطف كده وعيونه كله شرشر خايف لا اقول اللي حصل اني عارف كل حاجه
ماما :لا قول انا عايز اعرف ومش هزعل منك
انا:الكارت ده بتاعي انا ياماما
ماما :بتعك انت ازاي بتعجب!
انا:دي بنت كانت انا معجب بيه في المصيف احد ما خدت رقمه وبابا شافني وانا بخد الكارت منه وقالي كده غلط وخد الكارت وحطه فيالبنطلون بتعه
ماما:ياسلام وانا المفروض اصدق بقا كل ده
انا:وانا هكداب عليك لي
بابا: هو ياعم دياب هي بقا مش بتصدق حد ولا ابنه ولا جوزها
انا: متقلقيش يا ماما ده اللي حصل ومتخافيش دي بنت من سني يعني اكيد بابا لو زي ما انتي بتقولي هيتكلم مع
قوم يا ايمون بوس راسه بقا
بابا:يابني انا بحبه و**** بس هي لو تطلع الحاجات دي من دماغه
وقام ادها بوسه في راسه واتصالحه والدنيا ماشيت
طبعا ماما عشان غلبانه صدقت بس هو بابا فعلا بيخونه
بس انا بغطي دائما عليه عشان كده هو بيحبني ومش بيرفضلي طلب
ماما قامت تحضر الاكل
بابا:ابني حبيبي اللي مليش غيرو
انا: كده عندك واحده
بابا: اللي انت عايز يا ديبو
انا: عندي بكره عيد ميلاد وعايز فلوس
بابا:بس كده حاضر
انا: وعايز العربية
بابا: حاضر حاجه تاني
انا:لا شيلك لي التقيلة وبضحك
ماما حضرت الاكل وقعدنا سوا اكلنا وانا خدت من بابا الفلوس ودخلت خدت شور وخرجت بليل انا وبحر نجيب هدايا لي نور وجبنا الهداياورجعنا انا نامت وصحيت الصباح اخدت شور وفطرت روحت لي بحر اقعد عندها نلعب بلاستيشن احد عيد الميلاد
انا: مش عارف لو شوفت دينا في عيد الميلاد ممكن اعمل اي
بحر: ولا اي حاجه
انا:ازاي ياعم انت انا دمي محروق منه
بحر : اتجهل ياعم انت
انا: ام نشوف
اخدنا قعدتنا وعلي بليل كده روحت اجهز عشان عيد الميلاد وجهزت وخدت العربيه وخدت بحر وروحنا علي الكافيه وكانت اعرف صاحبالكافيه اول مدخلت انا وبحر. لقيته جي بي سلم عليا
انا:لا مش ممكن فارس باشا بنفسه
فارس: ازيك يا واطي مش بتيجي لي
انا:ثانويه بقا يا باشا
فارس :ياعم ثانويه اي وبتاع انا قدمك اهو خريج تجارة انجلش ومش شغال بي الشهادة
انا:كل واحد بقا ودماغه ياباشا
فارس علي رايك ازيك يابحر
بحر :ازيك يافارس عامل اي
فارس :تمام مش بشوفك في الجيم لي
بحر:لسه دياب قايل ثانويه بقا ضحكنا كلنا
فارس:بينداه علي الويتر اللي موجود ظبط ترابيزه كده لي البشوات
انا:لا ياعم احنا دخلين عيد ميلاد اللي فوق
فارس هو عيد الميلاد ده تبعكم
بحر:اها بتع واحده صاحبتنا
فارس:الجامدة دي صاحبتكم
انا:اي يافارس الراجل بيقولك صاحبتنا مش كده
فارس :اسف ياشباب وبيضحك بهزار معكم اتفضلو
دخلنا عيد الميلاد بنسلام علي صحابنا وكده وشوفت دينا واقف بعيد روح سلمت علي نور واديتها الهدايه بتعته
واحنا واقفين لقيت فارس واقف علي الDj وماسك المايك
فارس:اول حاجه اداره المكان بتقول لي الانسه نور كل سنه وانتي طيبه و——تكون سنه سعيده عليك
تاني حاجه في حد النهاردة موجود في المكان هو صديقي وحبيبي اخويا دياب عرب اللي وحشني ومش بشوفه من فتره واحب اقولك —— يوفقك وتدخل الكلية اللي نفسك فيه وشكرا ليكم ——تكونوا مبسوطين معنا شرفتونا
ان:بيحب يعمل نمره فارس ده
بحر:انت هتقولي عليه
قعدنا نضحك وانا واقف عايز اروح اتكلم مع دينا ومش عايز وفجأة لقيت نور جايه تقولي دياب معلش ممكن تيجي توصل دينا عندها مشاكلفي البيت وبتعيط
انا طاير من الفرحه انه جات لوحده طبعا هي طلبت مني كده عشان انا اللي معي عربيه في اللي موجودين
انا:اكيد طبعا
نور:اوع تكون لسه زعلان منه
انا:لا يابنتي بتقولي اي ولا في دماغي اصلا
نور:ماشي هروح اجبها واجي معكم
انا:لا خليك انتي في عيد ميلادك وانا هكون معه واطمنك
وبحر موجود معك اهو
بحر بيبصلي عشانا انا دبستوا هههه دينا جات وانا خدتها في العربيه واتحركنا واحنا في الطريق
دينا:دياب انت زعلان مني
انا:لا مش زعلان
دينا :بجد
انا:بجد مش زعلان منك محصلش حاجه في اي مشكلة عندك
دينا :جوز ماما ضرب ماما في البيت وماما قفله علي نفسه الاوضه وخايف تخرج
انا: لا هو مجنون ولا اي
دينا:ده انسان عرص
انا طبعا عارف انه شرموطة بس عملت نفسي مصدوق من كلامه
دينا :اسف يا دياب اني بشتم بس هو فعلا انسان خول
انا:لا ولا يهمك يادينا بس لي هو بيعمل اي
دينا : ده بخليني نايمه ويدخل يحساس علي جسمي
انا:احاا بتكلمي بجد
دينا :ده بيعمل اكتر من كده وانا مش قدرها اتكلم عشان من بعد ما بابا سبني مع ماما وانا رفضت اني اعيش معه وماما اتجوزت العرصده وانا مش قادره اقول لي بابًا عشان عارف ان هو مش هيساعدني ومراته وبنته مش بيحبوني
انا:متخافيش يادينا انا معك اهو وانا هخلصك من الخول ده
دينا:هتعمل اي
انا:لم اعمل الاول هبقا اقولك
وصلنا بيت دينا وقولت لي دينا انا عايز ادخل معك لا الراجل ده يعمل فيك حاجه وافقت دينا ودخلت معه
جوز امه قاعد بي شورت وفنله في الصاله واول ما شاف دينا لقيته جي بيجراي عليه دينا استخبت وراه ضهري
انا: انت هتعمل اي ياجدع انت
جوز امه:وانت مالك ياعرص انت
انا: العرص ده يبقا انت ياخول
وحصل بينا شد وضرب لحد ام دينا خرجت من الاوضه
ولقيت فرسه واقفه بي قميص نوم ابن متناكة فاجر قدامي
جوزها: انتي ازاي تخرجي كده يامره يابنت الوسخه
بيني وبينك عزيزي القرائ انا زبي واقف علي شكله
ام دينا اسمه سماح عندها ٤٠سنه بس مش باين عليه السن عندها صدر ابن وسخه واقف كده وجسمه ابيض وطيزها مدورها كده حاجهكده زي ساره جاي بظبط
طبعا هي طلع مضروبه وشعرها منكوش والقميص مقطوع من عند كسه كده تقريبا كده كان في حاله نيك بس محصلتش
سماح:يارجل ياخول بتمد ايدك علي ابن اخويا
انا في حاله من الاندهاش ابن خوك مين يالبوه
جوزها:اي ابن اخوك
سماح: اه ابن اخويا اللي هينيك
انا:هي مش قالتلك اني ابن اخوها انا هعلمك الادب ياخول يلا ياخالتي البسي هدومك وانتي يادينا لمي هدومك عشان نمشي
دينا: هنمشي نروح فين
انا:هتروح عند خالك يعني هتروحي فين
دينا في اندهاش خالي مين
انا: يلا يابنتي يلا ياخالتي
الاتنين سمعوا الكلام ودخلو يجيبوا لبسهم وانا واقف مش عارف اي اللي قولته ده وخاله مين وخالتي مين مين الناس دي ومش عارف هوديهمفين
وهنا يبقا نهايه اول جزاء من قصتنا اتمنا تعجبكم
وانا اول مره اكتب اكيد في حاجات واقعه مني وفي اخطاء في الكتابه بس هحاول احسن منه قولولي رايكم في الكومنتات اكمل ولا لا
الجزء الثاني
حابب اوضح نقطه ان القصه كله خيال مفيش اي حاجه حقيقية تاني حاجه انا اول مره اكتب ولي اسباب نسيت الباسورد الاكونت بتعي اللي نزل منه اول جزء في القصه
وعارف ان اول جزء كان كله اخطاء بس هصلح كل ده في اللي جي وشكرًا لي اي حد قال كلمه حلوة ندخل علي قصتنا
اخر حاجه واقفنا عندها لم دياب راح مع دينا بيته واتخانق مع جوز امه وخدهم من البيت ونزل وهو مش عارف هيروح علي فين وهم خرجين من البيت جوز امه واقف قصدهم
جوز امه:انتو رايحين فين! انت مجنون يلا ولا اي عشان تاخد مراتي وتمشي
انا:ياعم ابعد عن وشي وضربته في مناخيرها جامد اغمه عليه وسبتها ونزلت وهم معي ركبنا العربية ام دينا بتسال هتودينا فين
انا:متقلقيش ياطنط مش هخطفك
سماح:انا عندي تخطفني ولا اقعد مع العرص اللي فوق ده
انا:انا اسف ياطنط بس ممكن اعرف هو عامل اي
سماح:اول حاجه بلاش تقولي ياطنط انا اسمي سماح وبحب الناس تقولي يا موحه و ومقلتش اللي حصل بينهم
انا:بضحك حاضر يامرحه
دينا:معلش يا دياب انا اسف علي اللي حصل معك من الزفت ده
انا:علي اي يابنتي ده راجل خول وكان لازم حد يخد معه موقف
سماح:راجل يا دياب احنا علي العموم هنروح شقتي اللي في القاهرة بس الوقت اتاخر مش هيكون في موصلات دلوقتي
انا:لا ياطنط مش هينفع لازم ترتحوا الاول انا عندنا شقه مفيش حد ساكن فيه وهديكم هناك وامشي انا واجي اخدكم الصباح اوديكم المكان اللي انتو عايزين
دينا:لا مش هينفع يا دياب كده كتير
انا:انا ولا كتير ولا حاجه..يعني لو انا اللي في الموقف ده هتسبيني
دينا:لا طبعا
انا:يبقا زي ما قولتك هو اللي هيحصل
وصلنا العمارة اللي في شقه وكان موجود حارس العمارة عم اكرام
عم اكرم: دياب باشا عامل اي
انا:تمام الحمد….ياعم اكرم انت اي الاخبار
عم اكرم:بخير ياباشا
انا:مفتاح الشقه موجود معك
عم اكرم:لا يا باشا المفتاح مع الباشا الكبير هو فوق دلوقتي
انا:بتكلم بجد
اكرم:اها يا باشا
انا عرفت ان بابا معه واحده فوق دلوقتي قولت لازم اغطي عليه قولت لا ***ًا وموحه تعالوا نجيب حاجات من السوبر ماركت عشان الشقه فاضيه وكده
وصلنا السوبر ماركت وسبتهم ياخدها لفه جوا ورنيت علي بابا
انا:اي ياايمون مش هتبطل لعب بقا
بابا:لعب اي ياجزمه انت
انا: مش انت دلوقتي وفي الشقه اللي في البرج
بابا:وانت عرفت منين
انا:عيب عليك يا ايمون(بابا اسمه ايمن بس انا بحب اقوله يا ايمون)
بابا:ياجزمه وعايز اي دلوقتي
انا:حكيت لي بابا علي اللي حصل وعرفته ان دينا وامه هيقعد في الشقه لحد بكره عشان هيسافرا بكره
بابا:لازم دلوقتي يعني يا دياب
انا:كلك نظر بقا يا ايمون بقولك الناس في دايقه
بابا:خلاص يابن الكلب هتهم وتعال لحد ما اظبطت الدنيا
انا:حبيبي يا ايمون يا ابو الشهامة
دينا وسماح جابوا الحاجات وانا دخلت عشان ادفع الفلوس واخدتهم وماشينا وبابا كان موجود عند باب البرج
انا:حبيبي يا ايمون يا ابو الشهامة وبضحك
بابا وهو عايز يقتلني عشان اليله باظت
بابا:ولا يهمك ياحبيبي انا مبسوط منك علي شهامتك وجدعنتك
انا:بتعلم منك يا ايمون
بابا:فين الناس
انا:في العربية
روحت عشان اجبهم واعرفهم علي بابا
انا:ده بابا ياموحه ودي موحه يا بابا ام دينا زميلتي
بابا شاف حته ميلفي فرسه ودخلت دماغه
بابا:عيب يا دياب اسمه طنط اي اللي بتقوله ده
سماح:بضحك ولا يهمك دياب زي ابني كفايه اللي عمله
بابا: زي ابنك اي ده انتي اصغر منه وبيعاكس النجس
سماح بكسوف:—يخليك انت اللي عيونك حلوين
انا:احححمم نكمل كلام فوق طيب ولا اي
بابا: اه طبعا اتفضلو ياجماعة
طلعنا الشقه انا وبابا ودينا وامه
والشقه كانت نضيفه وانا استغربت عشان من فتره محدش بيجي هنا
انا: ادخلو ياجماعه ده زي بيتكم بظبط عرفتهم الغرف بتعتهم وخرجات لي بابا
انا: بس غريبه يا ايمون الشقة نضيفه يعني انت كان معك شغله ولا اي
بابا:بضحك وانت الصدق كان معي ابتسام مرات اكرم
ولم انت كلمتني و خربت اليله قولت اخليه تنضف بالمره
انا:ده انت مشكلة يا ايمون يعني الراجل تحت بيحرسك
وانت مع مراته فوق هههه
بابا:بس الصراحه انا بشكرك انك كلمتني عشان اشوف الجمل ده
انا: ايمووون انت بتفكر في اي
بابا:ولا اي حاجه انا بهزار معك
انا:اتمنا دول مينفعش تعمل معهم اي حاجه دول ضيوفي
بابا:قولتلك خلاص يلا
ام دينا خرجت علينا لبسه عبايه بيت خفيفه اوووي وهتقاطع من علي جسمه وبتشكرني انا وبابا
بابا تنح عليها
انا:علي اي ياموحه بس احنا هننزل دلوقتي عشان تخدها راحتكم وده رقمي رني عليا لو عايزه اي حاجه
بابا: و ده الكارت بتعي برضوا لو عايزه اي حاجه رني عليا عشان اسجل الرقم وعرفني اسم جوزك وانا هعرف اتصرف معه
خلصنا مع ام دينا ونزلنا انا وبابا راكبنا العربيه
بابا:يعني كان لازم تقول هننزل كنا قاعدين والدنيا بدات تحلو
انا:يا ايمووون عيب بقولك تبعي مش كده
بابا: بس الصراحه هي بطل يا دياب
انا:اه الصراحه….اي ده اي اللي بنقوله ده عيب بقا يا بابا يلا بقا نروح عشان ماما لا تقولك بتخوني …الست دي عندها حق علي اللي بتعملو معك ده انت خرابه
بابا: طب اسكت بقا
في ناحيه تانيه عند دينا وا امه حصل بينهم حوار
دينا: عجبك كده اللي حصل فينا من جوزك الراجل الخول
سماح:راجل متقوليش كده عشان الرجاله بتزعل انتي شوفتي ابو دياب هي دي الرجاله ولا بلاش
دينا:اي يا ماما مش كده الناس واقفه معنا وانتي بتقولي اي
سماح:بقول اي ياختي بقول ان الرجل مز وابنه قمر
دينا:ماشي يا ماما بس برضوا مينفعش وبعدين انتي ست متجوزة
سماح:متجوزة اسكتي انتي متعرفيش حاجه وبعدين ابو دياب متجوز برضوا يعني زي بعض
دينا:ده راجل محترم عيب
سماح:بضحك محترم اوووي ده كان هيأكلني بعيونه
دينا:مش انتي اللي طلعه بي عبايه تحرك الحجر
سماح:انا قصدها عشان اشوف رد فعله
دينا:خلاص بقا يا ماما اقفلي الموضوع ده انا عايزه اعرف اي اللي حصل بينكم عشان يحصل كل ده
سماح: اللي حصل اتعشينا وقالي قومي البسي قميص حلو كده عشان عايز اعمل واحد عملت زي ما هو قالي
ودخلنا
سماح:يلا بقا
جوزها:يخربيت جسمك فاجر
سماح:طيب هتسيبوا كده
جوزها:لا طبعا
ورح وخدها علي السرير نزل فيه تفريش ونزل علي كسه يلحس فيه ويلعب في زنبورها بي لسانه وهي بتتلوه قاله قومي مصي (هو ضعيف جنسين جوزها)سماح بتمص زبه قام جيبهم في بؤقه ونزل علي السرير جايب اخرها
سماح:احا انت كده خلصت
جوزها:بؤقك تعباني يخربيتك
سماح:احا انا لسه هيجانه اومال قومي البسي واتنيلي
و انت مش قدي لي يا اخي حرام عليك
جوزها:جررا اي يامره مالك
سماح: مليش ياخويا وبعدين ام انت مش قدر عليا بتتفرج علي دينا لي وهي نايمه وتحاسس علي جسمه وانت قادر علي امه عشان اتقدر علي بنته
اتعصب فشخخخ منه كده بتقل من رجولته و قام يضربه بي بوكسات في وشه عايز تهرب منه ماسكه من القميص من عند كسه اتقاطع في ايده وهربت اي الاوضه وقفلت علي نفسه
دينا: يعني كل ده بسببي انا
سماح:لا ياحبيبتي مش بسبك ولا حاجه انا اصلا قرفت منه ومن اللي بيعمله معك
دينا:انا زهقت من حياتي وعايزه ارجع لي بابا بقا
سماح:عايزه ترجعي لي ابوك ومراته وبنتها اللي مش بيحبوك
دينا:اه
سماح:علي العموم بكره انا اروح شقتي وانتي روحي لي ابوك بس مترجعيش تعيطي بقا
دينا: موافقه
خلص بينهم الحوار وكل واحده فيهم نامت لحد الصباح
في البيت عندي دخلت انا وبابا وكل واحد راح اوضته ونام
الصباح صاحيت واتحركت علي البرج ولقيت دينا وامه جاهزين عشان يمشوا
انا:اي ياجماعه صباح الخير انتو مستعجلين كده لي
واضح اووي انهم زعلانين من بعض
سماح:لا كده كفايه عشان كل واحد يروح لي حاله كفايه ازعاج لحد كده
انا:ولا اي ازعاج ياموحه اي اللي بتقوليه ده
دينا: لا كفايه كده عشان نوصل بدري وشكرا اوووي يا دياب لحد كده
انا:طب يلا عشان اوصلكم
سماح:لا احنا هنسافر موصلات
انا:لا ازاي مينفعش لازم اوصلكم واطمن عليكم كمان ويلا بقا عشان الوقت سكتوا الاتنين وركبوا العربيه واتحركنه
واحنا في الطريق عرفت من سماح عنوان شقته وعرفت ان ***ًا هتروح عند ابوها في الوقت ده اتاكد ان هم زعلانين من بعض وصلت دينا عند ابوها وروحت اوصل سماح شقته وصلنا عند الشقه
انا:حمد…علي السلامة ياموحه لو عايزه اي حاجه كلمني
سماح:مش عارفه اقولك اي بجد يا دياب انت بجد رجل اووي
انا:ولا تقولي اي حاجه كل اللي عايزك تقوليه لو احتاجتي حاجه هكلمك
سماح:حاضر
ونزلت سماح وانا رجعت البيت ودينا راحت عند ابوه
وحصل بينهم حوار
ابوه:اي اللي حصل يادينا
دينا:مفيش اي حاجه حصلت انا بس مدايقه من البلد قولت اجي اقعد معك يومين
ابوه:مع ان مش مصدق بس ده بيتك في اي وقت
(ابوه دينا خالد الغباشي رجل غني فشخخخ ومبسوط عندها ٥٥سنه متجوز من رشا مراته التانيه اللي مش بتحب دينا عشان الوراث وعشان هي اجمد من ولاده الاتنين)
رشا:اكيد طبعا ده بيتك في اي وقت
خالد:اصيله يا رشا
طبعا هي بتقول كده وهي عايزه تموت دينا وبتقول في باله اي اللي جاب بنت الشرموطة دي هنا انا لازم اعرف
خالد خد دينا يدخله الاوضه بتعته عشان ترتاح
والدنيا ماشيت كده دينا عند ابوه سماح قعدها في شقته وبابا لسه بيخون ماما وانا بغطي دايما عليه وانا مراكز في الدارسه لحد الامتحانات مدخلت علينا ونجاحنا انا وبحر ونور ودينا رجعت علي الامتحانات وعدت السنه معنا
وانا دخلت الكليه اللي بحلم بيه اعلام القاهرة وبحر دخل شرطة ودينا دخلت تجاره عين شمس ونور دخلت نفس الكليه بتعتي وفي يوم وانا راجع من الكليه لقيت رقم غريب بيرن
الغريب: الوو
انا:مين
الغريب:نسيت صوتي
انا:مقدرش
الغريب: شكلك مستني حد يكلمك
انا:لا ابدا بس حد يقول لي الرزق لا
الغريب:بضحك طيب عارف انا مين
انا:اكيد عارف الصوت ده محدش يقدر ينساه بس مش وخد بالي
الغريب: طيب ركز شويه
انا: مني بتع جامعة الدول يخربيتك انتي لسه عايشه فاكرة يابت الليه الحمراء اللي كانت بينا
الغريب:مني!مين انا سماح ام دينا يا دياب
انا بفكر بسرعه في رد لي الخره اللي قولته ده
انا: ازيك ياطنط اسف و**** بس صوتك شبه مني
سماح:بضحك صوتي شبه بس ولا في حاجه تانيه شبه
انا بستعجب: انتي احسن طبعا ياطنط
سماح:طيب ياسيدي انت في القاهرة ولا فين
انا:اها موجود اهو محتاجه حاجه
سماح: اها الصراحه ممكن تيجي عند الشقه فاكرة ولا لا
انا: اها طبعا نص ساعه و اكون عندك
سماح:مستنياك
اتحركت من الساكن لي سماح وصلت عندها الشقه لقيته بتفتح الباب ولبسه روب احمر كده وشعره مبلول
انا:انا جيت في وقت غير مناسب باين
سماح:لا طبعا انت بتقول اي اتفضل اتفضل
انا: ياساترر
سماح:يابني مفيش هنا غير
دخلت اقعد وسماح قاعده معي بي الروب اللي افخادها ظاهره نيكك منه وجسمه اللي بيلمع قدامي زبي بداء يوقف وهي خدت باله
انا:خير يا موحه جوزك عاملك مشاكل
سماح:انت لسه فاكر اتطلقنا من زمان
انا:بجد
سماح:اها ده كان راجل خول
انا:يلا اهو راح في داهيه…اومال في اي
سماح:الصراحه يا دياب انا مكسوفه منك
انا:هو احنا بينا الكلام ده ياموحه
سماح: بص انا عايزه حشيش من يوم ما جيت هنا وانا نفسي اشرب سجارة
انا بندهاش :حشيش!! انتي بتشربي
سماح:اها وانا عشان بحبك طلبت منك انت كده
انا:غالي والطلب رخيص انزل اجبلك حالا
سماح:بجد يا دياب
انا:بجد انا عندي كام موحه
ونزلت كلمت واحد صاحبي جاب الحاجه وبيره كمان وقولت لي نفسي هنيك يعني هنيك و رجعت لي سماح
انا:اتفضلي ياستي وبيره كمان اهي
سماح:بجد مش عرفه اقولك اي وخدتني بي الحضن وبزازها راشقه في جسمي انا بدات انسجام معه لقيته راجعت وبتقولي اسف
انا: اسف علي اي بس ده احسن حضن خدته في حياتي
سماح:احسن من حضن مني؟
انا بي انكر:مني مين
سماح:قول لي نفسك مش انت اللي كانت بتقول مني بتع جامعة الدول ياصايع
انا:دي واحده صاحبتي كان معه مشكلة وانا كانت بساعده
سماح:شكل المشكلة كانت كبيرة وبتضحك
انا:كبير اوووي مش هتشربي البتاع ده بقا ولا اي
سماح: هشرب بس اقعد معي
انا مبسوط فشخخخ طبعا بس قولت لازم اتقل
انا:لا طبعا انا مش بشرب هقعد معك اعمل اي
سماح:اقعد معي نتسالي بي بعض وبعدين لازم تاكل حاجه انا جعانه
انا: لو فيه اكل اشطا انا جعان و اكل المطاعم ده مش بيعمل معي حاجه
سماح:بس كده من عنيا
سبتني شويه وراجعت بي الاكل وكان حاجه جامده اكلنا وحاضرت قعدة الكيف وخد عندك عزيزي القارئ بتلف الجون اجدع من اي حشاش(طعبا اللي بيشرب عارف الشراب مع الحرايم لي متعه تانيه )
خلصت لف ولعت الجون وتاخد النفس من بؤقه تسحب من مناخيره(زي الباك) وبداء الجون يعالي الدماغ وتروح مني قولت افتح ازازه بيره عشان الكلام يحلو
انا:خدي الكاس ده
سماح وهي مش قادرة تتكلم(طبعا من فتره مشربتش عملت دماغ بسرعة)
سماح:ماشي بس تاخد كاس معي
انا:ماشي بصحتك
شربنا البيره بدأت تهلوس ولقته بتقولي
سماح:انا عايزه اتصور
انا بستغراب:تتصوري
سماح:اه..صورني يا دياب
انا:حاضر مسكت تلفوني جيت اصور
سماح:مش هنا
انا: اومال فين
سماح: تعال جوه
انا:جوه فين
سماح:تعال بس
ومسكت أيدي وبتشدني علي اوضه النوم دخلنا جوا هي قاعده علي السرير بتقولي صور ولا اقولك استناه اقوم اغير
انا:طيب هخرج بره
سماح:تخرج فين انت زي ابني خليك
لقيته قلعت الروب وعايز اقولك عزيز القارئ انا شوفت جسمه الملط وزبي بداء يوقف تحت البنطلون والشهوة تولع فيه وهي بتوطي عشان تجيب قميص نوم من الدولاب كسه ظاهر قدامي وكان نضيف فشخ وا احمر نيك وانا واقف مش بتحرك بتفرج بس ولقيت فرسه بيضه ابزازه واقفه عليا متداريه وراه قميص نوم اسود شفاف مش تحته حاجه وكس احمر بيلمع وانا زبي واقف بس هي مش وخدها باله عشان الحشيش وبتقولي يلا
انا: تحبي اصورك ازاي
سماح: الاول صورني وانا واقفه وبعد كده علي السرير
انا ماسك الفون وبصور فيه لحد موصلنا عند السرير وبدات تخرج بز من الاتنين وتمص فيه وتقولي صور وانا بموت من المشهد اللي انا شايف وفجأه سماح تقال استناه اغير القميص ده ورحت لي الدولاب تغير القميص من فاجر لي افاجر قميص تايجر مفتوح من عند صدر كده ومن عند الفخده اليمين بس وهي بتغير وقع من الدولاب زب صناعي شألته بسرعة انا فاهمت انه بتريح نفسه بيه ورجعت سماح بتقولي يلا انا جاهزها صورني
واشتغلت صور فيه لي حد ما لقيته بتلعب في كسه وبتقولي صورني كده يا دياب ياحبيبي وبدأت تهيج وانا زبي هينفجر مش قادر
انا:كفايه كده ياموحه قميص نوم كمان ومش هيكون في دياب هيبقا في حد تاني
سماح بهيجن:هتعمل اي يعني
انا:اللي بيقول مبيعملش
سماح:طب متعمل ومتقولش
انا:افتكري انك اللي قولتي
روحت مخرج الاسد من العرين بتعه وهو علي اخرها
سماح:احا كل ده زب خخخ ده انا هقاطع زبك مص
ونزلت سماح تمص زبي باحتراف نيكك وانا ماسك راسه ونيك بؤقه اوووي وهي شغاله مص وتمص في بيوضي
وانا مبقتش قادر قولتله يلا وريني كسك الاحمر ده عايز امصه ونزلت علي شفرات كسه بي لساني شغال فيه لحس وفي زنبورها وهي تصوت اووي وتقولي ارحمني مش قادرة عايزه اتمتع دخل زبك بقا كفايه كده
وانا ولا سامع منه حاجه لحد ام نزل عسله في وشي
روحت بي راس زبي العب في كسه من بره وهي ماسكه صدره بتعصر فيه عصر وتقولي دخله ابوس ايدك دخلت زبي جامد انا كانت علي اخري برضوا واشتغلت فيه نيك وهي تصوت وتقولي نيك جامد بشرمطة كده كيفني من زمان وانا كسي ناشف وانا ازود في النيك و ارزع جامد في كسه وجسمه يتهز تحت مني وابوس في رقبته ولقته بتصرخ جامد وبتنزل عسله تاني (كان باين اووي الحرمان فيه)غيرنا الوضع لي وضع دوجي استايل وبدات اشتغل حفر في كسه واضربه علي طيزها وهي تقولي يخربيت زبك قولتله انا عايز انيك طيزك الملبن دي
سماح:متقولش انا ملكك اعمل اللي عايزة يادكري
انا عجبني الكلام وكان خرم طيزها واسع سيكا
دخلت زبي في طيزه و اشتغلت الحرب بين زبي وخرم طيزه فضلت انيك فيه جامد واضربه اسبنكات بحبه
لحد ما جابت عسله لي المره التالته وانا مبقتش قادر هجيب قولتله:عايز لبني فين يالبوة
سماح:طفي نار كسي يادكري
خرجت زبي من طيزها ودخلته في كسه وبنيك في كسه بسرعه رهيبه وهي تصوت ونا بجيب لبني في كسه اول ما نزل في كسه لقيته بترتعش جامد وتنفض مني وبتنزل عسله مع لبني و اترمت علي السرير وكسه بينزل لبن
وانا اترميت علي السرير معه هي رحت في النوم عشان النياكة الجامده دي والحشيش
وسمعت صوت باب الشقه بيتقفل وحد بيهرب ده مين ده ؟
ده اللي هتعرفه في الجزء اللي جي واتمنا القصه تعجبكم واسف لو في اي غلط انا مش وخد بالي مني بس دي بجد اوي مره اكتب فيهواللي جي احسن مع دياب الغلاب
مبسوط بس تعليقات اللي جات علي اول جزء بس اسف معرفتش ارد عشان معرفتش افتح الاكونت اللي نزل منه اول جزء والاجزاء اللي جايه هتنزل من الاكونت ده وشكرا ليكم يا احلي منتدي
الجزء التالت
اهلا بيكم يا احسن ناس في العالم اتمنا يكون الجزء التاني عجبكم و انا اسف لو مش طويل او في اخطاء
ندخل في قصتنا علي طول
واقفنا في الجزء اللي فات عند دياب لم نام معي سماح ام دينا صاحبته وسمع صوت باب الشقه بيتقفل.
انا مين اللي كان بيتفرج عليا وان بنيك سماح القلق بداء يدخل دماغي قولت لي نفسي قوم امشي نزلت من عند سماح وروحت شقتي ارتاحشويه من المعركه اللي حصلت وصلت الشقه دخلت خدت شاور وروحت في النوم…وصاحي علي صوت التلفون بيرن كتير بابا اللي كانبيرن عليا
انا: الووو
بابا:اي يا دياب مش بترد لي قلقتني عليك
انا:معلش يا ايمووون كانت نايم
بابا:طيب فوق كده وكلمني عشان عايزك في موضوع مهم
انا:حاضر يا ايموون
قفلت مع بابا ودخلت اخد شاور وخرجت من الحمام بفتكر اللي حصل ومين اللي كان بيتفرج عليا وبفتح تلفون اشوف الصور بتع سماحوبقول يابنت المتناكة جسمك فاجر زي بنتك وافتكرت بنته في الحظه دي وقولت اشوفه فين انا لسه عايز انتقام منه قولت الاول اشوف باباعايز اي وبعدين اشوفه مسكت موبايلي ورنيت علي بابا
انا:اي يا ايمون ماما عرفت انك بتخونه ولا اي
بابا:عارف يلا يا دياب مش انا ابوك اهو بس انت ابن كلب
انا:بضحك بتشتم نفسك علي فكره
بابا:كفايه هزار بقا خلينا في المهم
انا:خير
بابا:بكرة انا وامك راجعين السعودية تاني
انا:انت بتتكلم بجد
بابا:اه انت مالك زعلت كده لي
انا:يعني المفروض افرح انك هتسافر انت وماما
بابا:ياحبيبي انت مشغول في الكلية بتعتك وانا… هدني وعايز اروح اكمل شغالي في السعودية في الشركة بتعتي اللي مش عارف عنهحاجه من يوم ما نزلت مصر
انا:علي العموم انا هاجي بكره البيت ونشوف الموضوع ده ولا كمان مش عايزني اوصلكم
بابا:لا ازاي هستناك بكره بدري عشان احنا هنسافر المغرب كده
انا:تمام
قفلت مع بابا وكانت فعلا زعلان ان اهلي هيسافرا تاني قومت لبست ونزلت وانا في العربيه متحرك علي البلد عشان اهلي
تلفوني بيرن رقم غريب
انا:الوو
الغريب:ازيك يا دياب
انا:مين؟
الغريب: انا دينا يا دياب
انا مستغرب من الصدفه الجامدة دي انا كانت لسه بفكر فيك بس عملت نفسي ولا في اي حاجه من اللي في دماغي
انا:ازيك يادينا عاملة اي
دينا:تمام بخير انت اي الاخبار
انا:كويس الحمد …
دينا:….دائما
انا:اي في مشكلة معك ولا اي
دينا :لا كانت قريبه منك قولت ارن اطمن عليك
انا:بجد فينك
دينا:عند ماما
انا:طيب كويس
دينا:تحب نتقابل نشوف بعض من ايام الامتحانات الثانويه وانا مش شوفتك
انا:كان نفسي بجد يادينا بس انا نزل البلد اشوف اهلي عشان مسافرين بكره
دينا:بجد طيب ممكن تخدني معك إسلام علي عمو
انا باستغراب:ماشي بس انا ممكن اقعد يومين
دينا:اشطا عادي انا فاضيه اليومين دول
انا:تمام اجهزي علي ما اوصل عندكوا
دينا:تمام
قفلت معه وقعدت افكر اهلي مين اللي عايزه تسلم عليهم قولت ام اشوف اخرته اي معك يادينا
وصلت ولقته جاهزة وراكبت معي اتحركنا ودار بينا الحوار
دينا:انت احلويت كده لي يادياب
انا:من يومي وانا حلو يادينا
دينا: اكيد
انا:انتي امك عارفه انك معي
دينا:اها..طبعا
انا:تمام
واحنا في الطريق بنفتكر بقا ايام المدرسه ونهزار ونضحك وقلبي العلق بداء يحن لي ***ًا معا اني عايز انتقام منه عشان كانت عامله علياشريفه بس فجاه قلبي ساكت لم قالتلي فاكر يا دياب لم بركات ضربك عشاني اتعصبت اووي
انا:بس انا جبت حقي منه وضربته قدام المدرسه كله وانا مضربتش علشانك ولا حاجه انا كانت دخل اعكس وبعدين بركات ده عرفت انه خولوان في بنت كانت بتعمل معه حاجات سيكو سيكو
دينا بخوف:كانت بتعمل معه اي يا دياب
انا:حاجات قله اداب يادينا لم تكبري هبقا اقولك وبضحك
دينا:لا قولي انا كبيرة
انا:بجد…طيب ياستي البنت دي كانت بتلبس زب صناعي وتنيك بركات في طيزها
دينا بستعبط:اي القرف ده
انا بي ماكر:في ناس بنت وسخه بعيد عنك بركات اهو اللي انتي كانتي ماشيه معه في الثانويه طلع خول وبضحك
دينا بي عصبيه:انا ولا كانت ماشيه معه ولا حاجه ده هو اللي كان بيحك فيا
انا: ومالو برضوا تمشي كان بيحك فيك
كملنا الطريق لحد ما وصلنا البلد ودينا ساكته لحد ما وصلنا وبتفكر انا ازاي عرفت اللي حصل مع بينه وبين بركات وانا عارف انه هتموتوتقولي انت عرفت ده كله ازاي وصلنا البيت ونزلت انا وهي من العربيه
دينا: هي مين البنت اللي كانت بتعمل كده مع بركات يا دياب
انا:بضحك يعني انتي متعرفيش يا دينا
دينا: وانا هعرف منين يا دياب (بتعمل نفسه من بنها)
انا:يبقا انا كمان هعرف منين يادينا ويلا بقا عشان ادخل لي اهلي
دخلنا البيت لقيت ماما بتجري عليا وتخدني بالحضن
انا:في اي ياست هتموتني وبضحك
ماما: انا اقدر يا نور عيني
انا:ولو تقدري ياست الكل اي يعني كلب ورح
ماما:قاطع لسان اللي يقول عليك كده ياقلب امك
انا:حبيبتي ياقمر انتي ياعسل
ماما: مش تعرفني علي اللي معك يا دياب
انا:دي دينا يا ماما زميلتي في الكلية و كانت معي في الثانويه هنا
ماما:ازيك ياحبيبتي عامله اي
دينا بكسوف: تمام الحمد…ياطنط(قال يعني البت وش كسوف)
ماما: اتفضلي ياحبيبتي اقعدي
انا: ايمووون فين
بابا جي من ورايا
بابا:لسه فاكر ايمون يا واطي
انا: هو انا اقدر انساه قلبي طب اعيش ازاي(ميزه فيا عزيزي القارئ اني بعرف اجمل الكلام)
بابا:بتعرف تضحك علي اللي قدامك دايما زي ابوك وبيضحك
انا:هذا الشبل من هذا الاسد
بابا:دي مين المزه دي يا دياب اجنبيه دي
طبعا هو بيقول كده (عشان دينا بيضه وعيونه خضراء وشعرها اصفر حاجه كده اجنبيه فعلا)
انا:دي دينا يا بابا
بابا: دينا مين… اوع تكون دينا يلا. يا دياب
انا: هي دينا يا ايمووون
دينا بكسوف:ازيك ياعمي عامل اي
بابا: بخير يابنتي انتي اخبارك اي واخبار الست ولدتك اي
دينا: كويسن ياعمي
انا: ماما مش هناكل حاجه من ايدك دي قبل السفر ولا اي ياست الكل
ماما:من عيوني ياقلب ماما
راحت ماما وقالت لي دنيا تعالي ساعدني دينا وافقت بسرعه وراحت مع ماما المطبخ وحوار دار بيني وبين بابا
بابا: هي البت دي احلوت كده لي يا دياب
انا: انت مش قولت انك اتغير ولا اي
بابا: ياجدع بنساه وبعدين انا بسالك هي احلوت كده لي بين ان في حاجه بينك وبينه
انا:ولا في حاجه ولا نيله ده هي كانت معي وعرفت انك مسافر قالت تيجي تسلم عليك
بابا:وماله يابني تسلم …. المهم تعالي نروح المكتب عايزك في موضوع
انا: ماشي يلا
دخلنا المكتب انا وبابا لحد ما الاكل يكون جاهز
بابا: بص يا دياب انت ابني الوحيد وانت عارف انا بحبك قد اي
انا: و اي لازمته الكلام ده يا ايمووون
بابا: انا عايزك تخلي بالك من نفسك يا دياب عشان هتكون لي وحدك يابني ومش عايزك تشغل بالك بي النسوان عارفك طلع لي ابوك بسانا دلوقتي بقيت هادي عشانك
انا:انا مش فاهم انت بتقولي كده لي
بابا: اسمع مني واسكت
انا:حاضر
بابا:انا مسافر عشان الشركة اللي كانت شريك فيه مع واحد سعودي من فتره مش عارف عنه اي حاجه ورايح اشوف اي الدنيا هناكوسمعت ان شريكي ده مات وان ابنته هي اللي بقت ماسكه كل حاجه انا رايح عشان اشوف الدنيا هتمشي ازاي معه
انا:تمام بس هتقعد قد اي
بابا: لسه معرفش بس متقلقش انا هسيب فلوس في الخزنه كتير غير حسابك في البنك اللي لسه فاتحه النهارد بي اسمك خد الفيزا ديبتعتك خد منه فلوس في اي وقت تحب
انا:بس انا مش عايز فلوس انا عايزكم انتو
بابا: يابني هو انا رايح مش راجع هرجع وهرخم عليك
انا: ياريت الدينا كله تكون زيك يا ايموون
بابا: بضحك ايمووون نسخه واحده ملوش بديل يلا
انا:بضحك لا في دي ملكش حق ام انا روحت فين
بابا: اها لو كده ماشي
قعدنا هزارنا شويه وخرجنا عشان الاكل بقا جاهز ودار الحوار علي الاكل
انا:تسلم ايدك ياست الكل
ماما:طيب اشكر دينا برضوا دي شاطرة جدا
انا: اكيد تسلم ايدك يادينا
دينا:علي اي بس ده كل حاجه كانت جاهزه انا معملتش حاجه
بابا: كفايه انك موجودة معنا يابنتي
انا:طيب يلا نأكل بقا. ولا هنقعد نشكر في دينا ونسيب الاكل
بابا:كل ياعم ده انت رخم مش بتعرف تقعد ساكت
انا: يعني هجيبه من بره
وكلنا بنضحك علي الاكل المهم خلصنا وماما ودينا خدوا الاطباق من علي السفره ورجعين يقعدوا معنا
بابا:مش يلا بقا يا دياب عشان الطريق
انا:طريق اي انا هقعد ام اوصلكم
ماما:لا مينفعش عشان دينا توصل لي بيته
بابا:صح امك بتكلم صح وبعدين انا مش بحب الوادع من غير دينا مكنتش هخليك توصلنا
انا:ازاي يعني الكلام ده
بابا: زي ما بقولك كده ويلا خد بقا مفتاح البيت والشقة اللي في البرج عشان لو جيت البلد في اي وقت
انا:يعني انت شايف كده
بابا:اها ويلا قوم سلام عليا وبيعيط
انا بعيط: هتوحشني يا ايمووون
بابا:وانت كمان
سلمت علي بابا وماما وقعدت اعيط شويه وماما قعدت تقولي ان دينا دي كويسه لو كده لم ننزل من السفر يبقا نروح عند اهله ونتكلم عليهاونعمل خطوبه وانا اقوله ام تيجي بالسلامة الاول ياست الكل وبعدين ماشينا انا ودينا
ودار بينا حوار في العربيه
دينا:اهلك طيبين اوووي يا دياب
انا بزعل:اه طيبين
دينا:انا عارفه انك زعلان بس متزعلش انا موجود معك اهو
انا:دينا انا مش قدر اسوق ممكن نرتاح النهاردة هنا في الشقه اللي في البرج ولا هتخافي مني
دينا:لا طبعا انت بتقول اي اخاف منك انت لو خوفت من العالم كده انت لا
انا: حبيبتي ….يخليك
روحنا عند البرج سلمت علي عم اكرم وطلعنا الشقه ودخلت قعدت في الصاله انا ودينا ودار الحوار
دينا:انت كانت عند ماما امبارح يا دياب
انا بصدمه: اها يادينا كانت محتاجه حاجات وانا روحت اشوفه
دينا:حاجات اي؟
انا:من السوبر ماركت
دينا:كفايه كداب بقا يا دياب انا شوفت كل حاجه حصلت بينك وبين ماما
انا:اي اللي حصل يادينا؟؟؟
دينا: اللي حصل علي السرير يا دياب
انا: سماح كانت عايزه تتصور وانا صورته بضحك
دينا:بجد
انا:بجد يادينا
دينا:لي عملت كده ده انا بحبك
انا بي عصبيه:بتحبيني لا بجد ضحكتني
دينا: اه بحبك
انا:لي نسيتي لم كانت بلف وارك المدرسه كله وانتي مش بتديني وش نسيتي يا دينا دلوقتي بتقولي بتحبيني
دينا: مسألتش نفسك انا كانت بعمل كده لي
انا:لي يا دينا كانتي بتعملي كده لي
دينا:انا البنت اللي كانت بتعمل في بركات كده وبركات كان بينام معي وانا كانت شايفه اني انسانه مش كويسه وكانت عارفه انك بتحبنيوانا كانت بحبك بس مكنتش قادرة اوسخك معي عشان الوسخه اللي كانت فيه
انا: انا عارف من زمان ان انتي اللي بتعملي كده معي بركات
دينا:ازاي بقا
دياب: يبقا اسألي الخول اللي كان معك
دينا:دياب انا كانت بعمل كده مع بركات عشان انا كانت مفتوحه وهو كان موافق انه يتجوزني كده عشان بنيكه
انا: الامور مش بتتاخد كده في ١٠٠طريقة تانيه ممكن نصلح اللي حصل من غير ده كله
دينا: انا بجد اسف يا دياب لو راجع بيه الزمن مش هعمل كده وكانت ارتبط بيك انت وبتعيط واترمت في حضني
انا طبعا بفكر اعمله حاله احتواء ونخلص الموضوع بنيكه زي امه بس قولت لا عشان متقولش اني طمعن في جسمه
انا: اللي حصل حصل يادينا ومينفعش نعمل فيه حاجه
دينا: يعني اي يا دياب
انا:يعني يلا ننام عشان نسافر بكره بدري
كل واحد راح اوضه عشان ينام وصحينا الصباح عشان نمشي طول الطريق محدش بيتكلم وصلنا عند الشقه بتع ام دينا ودار بينا الحوار
دينا: دياب انا لسه بحبك وعايز نكون سوا
انا: ملوش لازمه الكلام ده يا دينا مبقش ينفع
دينا: كل اللي عايزه منك تفكر في الموضوع
انا: ماشي يادينا
نزلت من العربيه وانا اتحركت علي شقتي داخلت علي السرير روحت في النوم وصاحيت علي بعد العصر كده قولت ارن اطمن علي بابًاوماما
انا:الوو
بابا: وحشني يا كلب
انا بزعل:وانت كمان يا بابا وماما وحشني اووي
بابا:انشف كده بكره تخلص جامعتك وتيجي هنا
انا: ان…….
بابا:هقفل معك دلوقتي عشان عندي مقابله مع بنت صاحب الشركة
انا:ماشي باي
قفلت مع بابا وخدت شور ولبست لبسي وتلفوني بيرن و كان المتصل بحر (حد فاكر بحر طبعا بقا طالب في كليه الشرطة وبقا حاجه مهمه)
انا: اي حظابط بترن تقبض عليا
بحر: في حد يقبض علي اخوه
انا:قلب اخوك و…يا ابو البحور
بحر:انت فين ياعم من يوم مدخلت كسم الكليه دي معرفش عنك حاجه
انا:موجود اها ياعم
بحر:طيب ياعم انا خارج كمان شويه مع اصحابي متيجي معنا
انا:تمام اشطا انا مبضون اصلا
بحر: طيب هستناك في الزمالك هنروح نايت كلوب
انا:العب اشطا انا جي
نزلت راكبت عربيتي وروحت لي بحر الزمالك وكان واقف مع اصحابه الظباط طبعا نزلت سلمت عليهم وكانوا رجاله زي الفل الصراحه ورحنا(النايت كلوب) دخلنا والدنيا كانت مليطه علي الاخر وانا واقف لقيت حد بيخبط علي كتافي بلف لقيته بنت معي في الجامعة اسمه رباب
علام بنت من اللي هم بايعين الدنيا وصرفين حقه حاجه كده في جسم غاده عبد الرازق بظبط بتعت خروجات وبتشرب كل حاجه
رباب: اي يا ديبو انت ليك في الجو ده
انا:رباب عاملة اي
رباب:انا فل يا ديبو
انا: اتمنا
رباب:بتعمل اي هنا
انا:مع اصحابي وكده
رباب:هم فين انا معي اصحابي برضوا..لو كده نقعد سوا
انا:اشطا
راحت رباب عند اصحابه ورجعت بيهم واتعرفنا علي بعض وخدنا سهرتنا واحنا خرجين من النايت رباب بتقولي
رباب:انبسط اووي يا ديبو النهاردة
انا:انا اللي انبسط اني شوفتك
رباب:خد رقمي وبعد كده لو في خروجه ولا حاجه نظبط مع بعض
انا:اشطا
وماشيت رباب واصحابه وانا خدت عربيتي وسلمت علي بحر ورجعت الشقه لقيت دينا قاعده علي السرير بتعي بي قميص نوم فاجر ورديكده ومش لبسه تحته اي حاجه انا طبعا مصدوم من اللي بيحصل ده
انا:انتي دخلتي هنا ازاي
دينا:يعني ده اللي شغلك ومش وخد بالك من الفرس ده
انا:اه مش شغلني دخلتي هنا ازاي
دينا:لم كونا مع وبعض في الشقه عندكوا انا اخدت نسخه من المفتاح بتع شقتك وانا جيت عشان عارفه انك ساكن لوحدك
انا: وانتي عايز اي دلوقتي مش فاهم
دينا:انت بتتكلم بجد
انا:اه بتكلم بجد عايز اي و اي القرف اللي انتي عامله في نفسك ده
دينا:قرف
انا:اه قرف ويلا اخرجي من هنا (طبعا انت دلوقتي عزيزي القارئ بتقول ما تنيك وانت ساكت حد لقي)
دينا:انت بتطردني يا دياب
انا:اه يا دينا
دينا: ماشي يا دياب بكره اعرفك مين دينا الغباشي
انا:انا هكون نايم بكره تعالي بعد بكره وبضحك
خرجت دينا من عندي متعصبه وخدها قرار انه تدمرني
(انا بقا اقولك انا معملتش معه حاجه لي عزيزي القارئ عشان لو عملت معه كده هكون ضعيف قدامه في ما بعد وهي عايز تخليني زيبركات انيكه واتجوز انه خدت باله من امي انه معجبه بيه وانا حبيت اقفل الموضوع معه اصلا)
انا:يلا سكه السلامه
روحت في النوم وصحيت الصباح قولت انزل الجامعة بقا من فتره مش بروح خدت شاور ولبست هدومي وخدت عربيتي وصلت الجامعهوقبلت هناك رباب ودار بينا الحوار
رباب: يعني بتسهر وكمان منضبط في جامعتك لا ده انا هبداء اعجب بيك
انا:ياريت ده احنا فينا شبه من بعض نفس الدماغ وبضحك
رباب: افكر
انا: براحتك يا وحش الكون خد راحتك في التفكير بس انا ممكن اطير لو خدتي راحتك اووي في التفكير ههه
رباب: بتضحك بشرمطة كده وماشيت
وانا واقف اتفرج علي طيزها المدوره دي دخلت خدت المحاضرات بتعتي وخلصت وخرجات من الجامعة وصلت الشقه ولقيت رقم بيكلمنيعلي والواتس غريب
الغريب :ممكن نتعرف
انا:اي الجو القديم ده
الغريب: اي ياعم انت ساخن زي زبك لي كده
انا:حلو اوووي هتقولي مين ولا اعمل بلوك
الغريب: طيب ممكن تقابلني في المكان اللي هقولك عليه وانا افاهمك كل حاجه
انا:لا طبعا
الغريب:مش هتندم هقبلك الساعه ٧بليل علي الدائري
انا: دائري ههههه اي الاشتغاله دي
الغريب: مش اشتغاله تعالي بس ومش هتندم باااي
انا قعدت افكر مين دي ودائري اي قولت اروح واشوف هي مين وعايز اي. الساعه جت٧ وانا كانت موجود علي الدائري وكلمت الرقم اناموجود في المكان اهو انتي فين
هي: تعال عند نزله المرج
انا:تمام
هي: انت اللي راكب الفورد دي
انا: اه
لقيت الباب بيتفتح وفي بنت جامده اوووي لبسه عبايه سودة بتراكب وبتقولي هاي يا قمر
انا:انتي مين ياقمرين
هي:طيب اطلع بينا طيب عشان الناس
اتحركت بي العربيه ولقته بتقلع العبايه ولبسه تحت العبايه كات و هوت شورت فاجر وبتقولي اي رايك
انا:في اي
هي: انا مش عجبك
انا: انتي مين اصلا
هي :انا خلود سكر معقود
انا:ياسلام
خلود:مالك بس متوتر لي
انا:هتوتر لي انا مش شايف اي حاجه تستاهل اني اتوتر
وبعدين انا جيت اهو انتي عايز اي
خلود: عايزك انت
انا:وانتي تعرفني منين بقا
خلود: من الفيس بوك بتعك صورك تجنن
انا: وجابتي رقمي منين
خلود: من وحده صاحبتي تعرفك
انا:اسمه اي
خلود:هايدي
انا عرفت انه حوار وش عشان معرفش حد بي الاسم ده
انا:اه هايدي اعرفه طبعا يابنت اي ده انا كانت لسه معه كانت تقولي طيب . طيب انتي عايز اي دلوقتي
خلود: عايزك توقف في حته ضلمه كده او نروح اي شقه انا عايز اتناك منك
انا: انتي جرائه اووي بس انا مليش في الكلام ده
(فلاش باك)
(اول ما ركبت خلود وهي بتقلع العبايه تلفونه الشاشه فتحت كده وعرفت انه بتسجل الكلام اللي بينا)
(عودة من الفلاش باك)
خلود: ازاي بس ده اول ما زبك يدخل بؤقي هيبقا ليك وليك وبتقرب ايده من زبي
انا واقفت بي العربيه ومسكته من شعرها وخدت تلفونه ونزلت فيه ضرب بي اقلام وبقول
مين اللي بعتك يابت الشرموطه وهي قعدت تصوت بس طبعا احنا علي الدائري مفيش حد بيوقف لحد
خلود: خلاص هقول
انا: مين انطقي
خلود:دينا
انا:دينا
خلود: اه دينا هي اللي كلمتني وعرفتني اللي حصل بينكم في الشقه عندك وخدت منه فلوس كتير عشان اقبلك واسجلك اللي هيحصل بيناعشان تفضحك وتبعت الكلام ده اي ابوك
انا: يابنت الشرموطة يا دينا ده انا هفشخك
خلود: هتعمل فيه اي
انا:ولا اي حاجه همسح بس التسجيل ده وانزلي
مسحت التسجيل ونزلته علي الدائري بي الكات و الهوت شورت يمكن حد ينكه عشان متاخدش فلوس علي الفاضي ورجعت شقتي فتحتالواتس وبعت لي دينا فيديو ليه وهي بتتناك من بركات وصور امه
وقولتله وحياه كسمك لي افضحك انتي وامك يا شرموطة يابنت الشرموطة بقا انا تبعتي لي واحده شبهك عشان تسجلي
دينا: لم شافت الفيديو والصور قعدت تعيط وتبعت فويس نوت تقولي سمحني يا دياب معلش انا اسفه اني عملت كده انا اسف بلاش حديشوف الفيديو ده
انا: احسن ليك ابعدي عن طريقي ولو عرفت انك بتفكري تعملي حاجه تاني هفضحك انتي وامك يا شراميط
دينا: فويس نوت انا اسف يا دياب بلاش تعمل حاجه لي ماما
انا:انا حذرتك سلام
مين اللي كان واقف علي بابا اوضه دينا وسامع كل اللي حصل ده ده اللي هتعرفه في الجزء اللي جي
حابب اشكر كل حد كتب كومنت حلو وبرضوا اي حد شايف ان القصه فيه اخطاء احب اقولك ان دي اول مره اكتب وكل جزء بحاول اظبطفيه واللي جي احسن احب اشكركم يا احلي منتدي في الدينا واشكر الادارة
اشوفك الجزء اللي جي مع دياب الغلاب باااي
الجزاء الرابع
اهلا بي كل اخواتي ملوك المنتدي مبسوط بي رد فعل الناس علي القصه وانه عجبكم واتمنا اللي جي يعجبكم برضوا من غير كلام كتيرنرجع لي قصتنا اهلا بيك في الجزء الجديد من قصه دياب الغلاب
اخر حاجه واقفنا عندها دياب لم بعت لي دينا صور امه والفيديو بتعه وهي بتتناك من بركات وهي كانت بتعيط وفي حد سامع دينا مين هوبقا الشخص ده يبقا رشا مرات ابو دينا
رشا:انا كانت عارفه انك جايه بي مصيبه ياشرموطة بس اصبري عليا وانا هوريك هعمل فيك اي يابنت البوه بس مين دياب ده واي موضوعه
نرجع عندي انا في الشقه بشوف حوار الجامعه ده عشان الامتحانات علي الباب سمعت صوت رساله علي فون قولت اشوف مين لقيت ربابهي اللي بعته الرساله بتقول:اي ياعم فينك
انا:شكلك مخدتيش وقت في التفكير
رباب:خوفت لا تطير زي ما قولت
انا:لا مش ممكن اطير وانتي موجوده يابطل
رباب:طيب اي مش هتسهر النهارده
انا: سهر اي يابنتي الامتحانات قربت
رباب:ياعم امتحانات اي دلوقتي لي السيره الوحشه دي
انا:طيب عايز تروحي فين
رباب:شوف انت هتوديني فين
انا:طيب هلبس وكلمك تكوني جاهزه
رباب:اشطا
قومت اخد شاور ولبست ومش عارف هروح فين بس قولت اعمل معه زي سماح اجيب حشيش معي لازم القعده وكده نزلت من الشقه خدتالعربيه روحت جبت الحشيش وكان طرررش زي ما الراجل بيقول ههه
وكلمت رباب
انا بقولك اي جايه معك بي سفر
رباب:هنروح فين ومتقوليش ساحل والجو ده انا زهقانه منهم
انا:ساحل اي وقرف اي انا هوديك مكان فاجر متقلقيش بس هنقضي اليوم هناك هنرجع بكره زي دلوقتي
رباب:هنروح فين يعني
انا:هنروح قريه تونس في الفيوم مكان هادي وجميل
رباب:ياااه انا بجد نفسي اروح المكان ده من زمان
انا:اشطا اجهزي ونتقابل هاجي اخدك بي عربيتي
رباب:تمام
انا روحت احضر الشنطه بتعتي وكلمت حد صديق بابا عشان احجز فيلا في تونس وخلصت مع صديق بابا ونزلت ركبت عربيتي وخدترباب واتحركنا لي قريه تونس وصلنا الصباح كده قبلت صديق بابا في الفيلا اللي اخدته وكانت هموت و انام انا و رباب دخل كل واحد فينااوضته ونامنا لحد الضهر كده ولقيت رباب خرجه بي كات وهوت شورت جسمه ابن متناكة فاجر تهيج بنت الوسخه
انا:اي يابطل الحلاوه دي
رباب:دي حلاوتك ياقلب البطل… اي مش هننزل البول
انا: ده احنا ننزل وننزل اللي نفسك فيه انا معك فيه
وقامت قلعة الهوت شورت والكات وكانت لبسه بكيني
ابن حرام قطعتين شكله فاجر انا واقف بتفرج
رباب: اي ياعم انت هتأكلني
انا:ياريت
رباب:طب يلا ولا اي
انا:روحت دخل لبست شورت وخرجت شالته علي ايدي وجسمه كانت طري نيككك وزبي بداء يوقف في الشورت وروحت نزل بيه البول وخدعندك عزيزي القارئ لعب وهزار وتحسيس علي جسمه الملبن ده في البول وهي عامله نفسه عبيطه وانا شغال تفريش تحت المياه
رباب:كفايه بقا يا دياب اللي بتعمله ده (بشرمطه)
انا:هو انا عملت اي
رباب:شوف انت بتعمل اي
انا:يعني انتي مش عايزني اعمل كده
رباب:لا عايزك تعمل كده
انا قومت وخدها بوسة في شفايفه جامده وهي بداءت تروح مني في المياه وايدي شغاله تفريش في كسه وهو مولع تحت المياه قمت هربتمني وخرجه من المياه وبتجري جوا انا خرجت من البول وزبي واقف في الشورت و خده جراي لي جوا وهي كانت نايمه علي السرير وقلعتالبيكني وبتقولي تعال هنا
انا:هنا فين
رباب: عند الكوكو
انا:لي
رباب: عشان تدلع الكوكو
انا نزلت علي كسه لحس ومص في كسه وهي كانت مفتوحه وهي تتلوه وتصوت جامد وتقول: احححححح جامد دخل لسانك في كسي ياديبو عايز اجيب لبني اوووي يادياب مص اوووي ماسكه راسي ودخله جامد في كسه كانت شهوته عاليه اوووي
وانا شغال مص ولحس في شفرت كسه وزنبور بخربش فيه بي ايدي وهي تصوت وتقولي مش قادر عايزة اتناك يلا يا دياب رايحني عايزامص زبك خارج زبي من الشورت لي شفايف رباب العسل وهي نزلت مص في زبي بطريقه جامدة نييييك وفي بيوضي وانا ماسك رأسهوبنيك في بؤقه لحد ما تتخنق اخرجه
رباب:يلا عايزه في كسي يلا بسرعه مش قادرة
بداءت العب بي زبي علي شفرات كسه الوردي
وهي تقولي ارحمني بقا ودخل زبك بقا
بداءت ادخل راس زبي وهي تصوت وفجاه دخلته كله جامد صرخت اووووي وبداءت ترتعش وتتنفض وجابت عسله اول مره اشتغلت فيه نيكجامد واسبنكات
وهي تصوت ااااه ااااه جاااامد اووووف اححححح زبك جامد يا دياب نكني نكني افشخ كسي اووي احح انا بعشق زبك اوووف اااااه ااااهيلا دخله في طيزي دخلوا في طيزي وكسي يادياب
وانا مش شغال نيييك نامت علي ضهري وهي راكبت زبي من فوق تدخل زبي في كسه وتحطه في طيزها فاضل الوضع كده شويه لحد ماسخنت وبداءت تتنطط علي زبي وهو في طيزها وتلعب في كسه جامد و كان شكله فاجر وهي بترززع طيزه علي زبي و ابزازها بتتنططقدامي وانا ماسك بزه وبفرق فيه وهي تصوت ااااه يا ديبو مش قادرة ولقيت بركان لبن انفجر علي جسمي بطريقه غريبه واترمت عليالسرير وكسه بينزل لبن
انا: اي تعبتي
رباب:انا اول مره اتمتع كده زبك ده فاجر
انا:انتي اللي جسمك نار عايز أكلهِ
رباب:يخربيتك انت لسه عايز تنيك
انا:هو انا عملت حاجه لسه اليوم لسه طويل
رباب: طب يلا قوم
عملنا وضع الدوجي استايل وشتغلت حفر في كسه وبرزع جامد وهي تقول :اوووف اووووف جامد دخله كله دخله كله وانا هايج من الكلاموعمل اضرب في طيزها المدوراه وبقوله عايز لبني فين ترد: هت علي وشي عايز اشرب لبنك كله وانا بنيك فيه بسرعه رهيبه طالعت زبيونزلت لبني في وشه وغرقت وشه لبن وهي تخد من وشه وتشرب لبني كل لبني شربته الفاجرة ودخلنا ناخد شاور سوا
واحنا في الحمام انا شغال تقفيش ولعب في كسه لحد ما خلصنا
قولتله انا جعان يلا نخرج نأكل اي حاجه روحنا مطعم سماك علي البحيرة وكان الجو جميل جدا رومانسي
أكلنا والدنيا حلوه
رباب:بجد انا مبسوطة اوووي يا ديبو انت انسان جميل اوووي
انا: انا اللي مبسوط اوووي بجد عشان احنا سوا كان يوم جامد
رباب:ياريت يبقا نكرار الحوار ده تاني
انا: اكيد
يلا بقا عشان عملك مفاجاه وخدته ورجعنا الفيلا وجابت الحشيش وسكي (عشان انا عارف انه بتحب الحاجات دي)
هوب فرحت اوووي بس كانت زعلانه اني مش بشرب معه خدت كاس والقاعده احلوت وقالتلي عايز ارقص
شغلت اغاني وقامت ترقص اجدع من اي راقصه وجسمه جامد ورحت شايله وعلي السرير علطول وعملنا اجدع زب وخلصنا و اتحركنا عليالقاهرة و رباب نامت في الطريق عشان سكرانه وصلنا القاهرة وفوقت رباب عشان تقولي اوصله فين. وعرفت منه العنوان وصلت عند الفيلارباب ونزلت رباب من العربيه و انا ماشي لقيت شاب واقف هيولع مين الشاب ده
(فواد سليم يبقا جار رباب ومعجب بيه وعايز يرتبط بيه بس رباب مش معبرها عشان هو من الناس بتع بابًا وماما اوووي )اتحركت بيالعربيه وانا ماشي لقيت عربيه مرسيدس بتجري معي وتزنق عليا
انا:ده مين ابن القحبه ده هو عبيط ولا اي بشوف مين
طلع فؤاد جار دينا واقفت بقوله في حاجه
فؤاد: تيجي سباق علي مفتاح عربيتك
انا:ياجدع انت قول كلام غير ده
فؤاد: شكلك خايف ترجع من غيرها. وبابا يضربك
انا بي بارود :يلا و الجدع اللي ميزعلش
(بيني وبينك عزيزي القارئ هو عربيته احسن من عربيتي هو مع مرسيدس وانا معي فورد بس بترجع لي اللي سايق)
بداء السباق وهو مش عايز سباق هو عايز يخليني اعمل حادثه غيران بقا ههههه هو يزنق وانا ازنق برضوا لحد ما قبلنا عربيه نقل تقيلواقفه في الطريق وفي مكان يعدي واحد من هنا لي هنا هو يزنق وانا ازنق لحد ما انا عديت وهو لسه هيعمل حادثه كسر يمين جامد راكبالرصيف والعربيه باظت من تحت ادمرت وانا بعدت عنه
انا بي انتصار: يلا بكسمك جي معي انا ده انا تعليم السعوديه يلا وبضحك جامد (وشغلت عنبه ابعد عني عشان غشيم)
وصلت البيت عشان انام تعبان فششخ دخلت علي السرير روحت في النوم بي هدومي
في حته تانيه:
مين اللي عامل فيك كده
فؤاد: مفيش حد عامل فيا حاجه يا بابا
سليم ابوه فؤاد(رجل اعمال غني بس ظالم)
سليم:ازاي يعني عملت حادثه لوحدك
فؤاد:اه يا بابا
سليم:علي العموم انا هعرف بطرقتي
فؤاد قاعد مع نفسه….يابن الوسخه لا اعلمك الادب
نرجع عندي صاحي من النوم جسمي مكسر وتعبان قولت اقعد في البيت النهاردة مخرجش وشوف اللي ورايه في الجامعة وكده والدنياماشية عادي مفيش جديد
انا نجحت في الجامعة ورحت سنه رابعه وبحر نجح في كليه الشرطه ومرات ابو دينا عايزه تعرف مين دياب ودينا بتفكر في مصيبه تانيه لياوبابا لسه في السعودية مع بنت شريكه و رباب كل يوم معي وكل يوم نيك والدنيا ماشيه كده و في يوم بحر كلمني عشان ننزل نايت كلوبواجيب رباب واصحابه وكده واتفقنا ونزلت اتحركت اجيب رباب والبنات و اتقابلناً واحنا في النايت والدنيا ماشيه حلوه و رباب قاعده عليحجري بترسم علي نيكه وكده بتلعب بي طيزه علي زبي ولقينا حد دخل بيشد رباب مين ده
فؤاد: انتي قاعدة كده لي
رباب :وانت مالك انت
فؤاد: مالي ازاي
انا: اي يابطل هي مش واقفه معي
فؤاد:حد بيتكلم ياجماعة
انا:اي نسيت اللي علم عليك ولا اي
فؤاد جاي يمسكني عشان يضربني اتفاجا بي باب واقف قصدها كان بحر
بحر: مالك ياوحش في اي
فؤاد: مالك انت ياخول امشي يابني لا احبسك (كان فاكر بحر جرد في المكان عشان كان لبس اسود وجسمه عضلات وكده وحلقشعرها ميري)
بحر:تحبسني طيب وريني ازاي كده
وماسكه ادله في دماغه بي ازاه بيره
بحر:عشان تبقا قضيه اهي
الجاردات اتلمت علينا احنا خرجنا بره وكده وفؤاد بعت يجيب ناس عشان تضربني (محروق مني اووي كل مره اعلم عليه)
وبحر كلم واحد صاحبه كان لسه متخرج وماسك في القسم المكان اللي احنا فيه
الرجاله بتعت فؤاد وصلت وجاين علينا
وصاحب بحر وصل ومع بوكس وعساكر
نزل صاحب بحر (خالد الشعراوي)خد يابني الناس دي علي البوكس يلا وخد الواد المتعور ده اللي هو(فؤاد)
بالفعل حصل خدو فؤاد والعيال اللي معه وانا ماشيت رباب واصحابه وروحت انا وبحر القسم مع خالد واحنا في القسم فؤاد انت مشعارف انا ابن مين ده انا هشيلك من الداخليه بس اصبر كان فؤاد كلم ابوه وكان خالد عامل محضر ان فؤاد كان سكران والناس اللي هوكان جيبهم كانوا بي تهجموا علينا انا وبحر واكتب ان بحر طالب في كليه الشرطة محضر ابن متناكة
ابو فؤاد وصل وبيزعق بيقول مين اللي حبس ابني
خالد: نعم في حاجه
سليم:فين ابني ومين اللي عامل فيه كده
خالد:ابنك في الحبس وانا اللي عملت كده
سليم: انت عبيط يلا انت عارف ده ابن مين. ده انا هوديك في داهيه
خالد: يلا و عبيط امممم يا امين محمد دخل الرجل العبيط ده مع ابنه
الامين مسك سليم من اقفه ودخله مع ابنه و سليم بيزعق
المحامي اللي جي مع سليم
المحامي: اللي بتعمله ده مش في مصلحتك
خالد: اعلي ما في خيالكم اركبو
انا اقولك خالد قلبه جامد كده ازاي
(خالد عزازي الشعراوي يبقا ابوه الواء عزازي. الشعراوي مساعد وزير الداخليه )عشان كده مش خايف
المحامي قاعد يكلم ناس لي حد ما حد تقيل في الحكومه تقريبا للواء برضوا بس مش تقيل زي ابوه خالد
اللواء مش ممكن خالد عامل اي يخربيتك ازيك و ازاي بابًا يعني ينفع تتخرج ومعالي اللواء يخليك تخدم مع حد غير
خالد: اونكل مدحت اخبارك يا باشا عامل اي انت عارف بقا مش بحب الواسطه
مدحت: علي. العموم مكتبي مفتوح ليك في اي وقت
خالد: يا باشا شرف ليا اي حضرتك جي لي سيادة العميد
مدحت:لا ده حد صاحبي واقع في مشكلة وانا جي اشوفه
خالد:يا باشا كانت كلمتني وخرج بي تلفون . ده مين ده يا باشا
مدحت: رجل الاعمال سليم المحامي كلمني قالي انه هنا وان الموضوع بسيط بس الظابط مش عايز يعدي الموضوع
خالد: اممممم عارف يا باشا قبل ما تجي انا كانت همشي المحضر نيابه بس عشان انت بنفسك تيجي لي هنا مقدرش اتكلم
مدحت: هو انت الظابط
خالد: اه بس الرجل ده قل ادابه يا باشا قولت اعلمه الادب شويه
وعلي العموم يا امين محمد هت الناس من الحبس
مدحت: انا هعرف اخد حقك منه
خالد : يا باشا انا خدت حقي منه خلاص
مدحت : مش بتعرف تسيب حقك زي ابوك بظبط
مين بقا اللي سامع كل ده ومصدوم سليم ابو فؤاد
خرج سليم من الحبس هو و ابنه خالد بيقول لي سليم
خالد: المره دي عشان الباشا بس المره الجايه مش هسيبك ولا انت ولا ابنك اللي فرحان بيه ده فك الكلبشات يا امين محمد
سليم:ساكت مش بيتكلم ولا هو ولا ابنه
خرجوا من القسم ومدحت بيشكر خالد
وانا وبحر واقفين هنموت من الضحك ودار بين مدحت وسليم حوار في العربيه
سليم: احا يا مدحت اي اللي انت عملته ده
مدحت:عملت اي انا خرجتك من السجن
سليم:ده انت كان ناقص تعزم الواد علي عشاء
مدحت:تصدق نسيت
سليم:ياعم احا اي البرود ده
مدحت: انت عارف ده يبقا ابن مين ياسليم
سليم:هيكون ابن مين يعني ابن لواء عادي يعني
مدحت:هو ابن لواء بس مش عادي ده ابن مساعد وزير الداخليه
سليم:بصدمه بتقول مين.
مدحت:زي ما سمعت كده وكان ممكن يوديك في مصيبه انت و ابنك يبقا اسكت وتشكر… انك خرجت
سليم: يعني ده ابن عزازي الشعراوي
مدحت:بظبط كده
سليم:يالهوووي
نرجع عندي في القسم
بحر: مش عارف اقولك اي يا خالد بجد
خالد: ولا تقول اي حاجه انا كانت قاعد زهقان اصلا بس هو اي اللي حصل
انا: هقولك اللي حصل من الاول حكيت لي خالد من الاول عند العربيات لحد ما جينا هنا
خالد: يعني ده كله عشان هو غيران انك واخد البت منه عيل خول يعني
انا:بظبط بس بجد شكرا ياباشا مش عارف اقولك اي انت عملت معهم الصح
خالد:ياعم صح اي وغلط اي انت لو محتاج حاجه يبقا كلمني ده الكارت بتعي بحر اكتر من اخويا
خلصنا عند خالد وبحر قاعد يشكر في خالد وماشينا وكل واحد راح لي حاله انا وصلت البيت بفتح الفون لقيت كميه مكالمات كتيرة فشخخخمن بابا و رباب
انا: اي ده كله
كلمت بابا وبعد سلامات كتير عرفت منه ان بنت شريكه نزله مصر و بابا عايزني استقباله بكرة في المطار واخده البيت بتعنا واهتم بيه وكدهقولتله تمام وقفلت معه. وكلمت رباب عشان تطمن وقفلت مع رباب بعد ما حكيت اللي حصل وروحت في النوم عشان اروح المطار
الصباح الساعة:٩:٣٠كانت موجود في المطار وانا مش عارف انا واقف مستني مين كلمت بابا
انا:بقولك اي يا ايمووون هو انا هعرف المزه ازاي
بابا:مزه؟ اي يلا الاسلوب ده
انا:بحاول اقلدك ومش عارف يا ايمووون
بابا:بضحك ماشي ياوسخ انا هي عارفك شفت صورك
انا:من اوله بتكراش
بابا: اي بتكراش دي
انا:موضوع كبير كده قولك بعدين سلام دلوقتي
انا طبعا واقف قولت اكيد عجوزه عشان كده بهزار وبقول
لي بابا مزه وكده وخد عندك المفاجاه دي عزيزي القارئ
صاروخ سعودي فاجر دخل عليا ابن حرام بتقولي دياب دياب انا واقف ابص يمين وشمال دياب مين دياب انا
دي تكون نهايه الجزء الرابع واسف لو الجزء صغير الجزء اللي جي طويل مع الصاروخ السعودي استنوني مع دياب الغلاب شكرا لي ايحد بيقول كلمه حلوة
الجزء الخامس
اهلا بيكم يا اصحابي مبسوط ان الجزء عجبكم و ان القصه بداء يكون ليه متابعين بحب اشكر الادره و اسف لو الجزء اللي فات كانصغير
نبداء الجزء واقفنا الجزء اللي فات وانا في المطار مستني الصاروخ السعودي و ندخل في الموضوع علطول
في بنت داخله عليا وبتقولي دياب دياب
انا واقف مش مصدق ان البطل ده بيقولي انا وصلت عندي وبتقولي
البطل: كيفك دياب
انا:كويس اوع تكوني انتي اللي انا واقف هنا عشانه
البطل: اييي انا
انا: هو بابا مش بيبطل يبعت الحاجات الحلوه دي
البطل:بي كسوف شكرا
انا:اسمك اي طيب
البطل: اسمي جميلة
وهي فعلا كانت جميلة
انا:ده الاسم ولا الوصف
جميلة: انتو المصريين عليكم كلام بضحك
انا: ده احنا غلابه
جميلة:اكيد انا كانت بدرس في مصر عاشت هنا احلي اربع سنين في حياتي وبحب الاهرامات اووي
انا: اي ده بجد يعني انتي نص مصري بقا علي نص سعودي علي العموم نورتي مصر يلا نمشي بقا علي البيت
جميلة: اوكي يلا بس علي الفندق مش علي البيت عشان ابقا علي راحتي
انا:ازاي مش هينفع بابا هو اللي قال انك تروحي البيت
جميلة:معلش عشان اكون علي راحتي
انا:تمام بس وعد اكون معك في اي مكان تمام
جميله: تمام
وصف جميلة(بنت لون البشرة قمحاوي الجسم مشدود صدرك واقف الطيز اي بقا حاجه كده مرسومه ومدوره كده وشعر اسود حاجه جامدةمن الاخر)
اتحركنا من المطار لي فندق الفور سيزون اللي كان في حجز بي اسمه هناك وشكرتني ورحت ترتاح وخدت رقمي
وانا رجعت لي الشقه انام شويه بعد ما كلمت بابًا عرفته اللي حصل وبابا قالي خالي بالك منه علي قد ما تقدر خروجات والكلام ده وصلتالشقه دخلت نامت وصحيت من النوم علي المغرب كده خدت الشاور بتعي ولبست ونزلت اشوف مطعم عشان اكل وكده و تلفوني رن
انا:الوو
الرقم: وينك دياب
انا:جميلة موجود اهو ممكن نتكلم مصري بقا احنا في مصر
جميلة:حاضر يا باشا انت فين بقا
انا: اهو بشوف مطعم اكل عشان لسه صاحي من النوم
جميلة:طيب هتسبني كده ولا اي خدني معك
انا: من عيوني ربع ساعة واكون قدام الفندق تكوني جاهزة
جميلة:تمام
وصلت عند الفندق وكلمت جميلة ونزلت وكانت فعلا جميلة بجد واحنا في العربيه اتعرفت اكتر علي جميلة وعرفت انه عنده ٢٦سنه وكانت فيمصر بتدرس اقتصاد عشان الشركة إللي ورثتها من ابوه و ان بابا اقترح انه تنزل مصر تغير جوا وكده وصلنا مطعم عشان نأكل واحنا فيالمطعم حصل بينا حوار
جميلة:وين حبيبتك يا دياب
انا: انا مش مرتبط
جميلة: ازاي البنات في مصر مش عندهم نظر
انا: شوفتي بقا وانتي مرتبطة
جميلة:لا مش مرتبطة
انا:يبقا الشباب في السعوديه مش عندهم نظر بضحك
جميلة:انا مكانش عندي وقت عشان الدراسه والشركة
انا:ودلوقتي عندك وقت
جميلة: بفكر في الموضوع شوية كل ست بتكون محتاجه راجل في حياته يكون معه زي ما بتقولوا يامصريين علي الحلوه و المره
انا:صح كلام صح
جميلة:وانت بتفكر ولا شنو
انا:الصراحه انا بحب اكون حر مش بحب جو الارتباط ده بس لو في فرصه ان يكون في وقت سعيد معه حد معنديش مانع
جميلة:فاهمت عليك تقصد وقت سعيد في السرير
انا:٩٠٪ كلامك صح وبضحك ان الحوار في جرآه منها
جميلة:شكلك مش سهل يا دياب
انا:لي بس
جميلة: كل يومين مع واحده وكده
انا:لا مش قوي كده بس زي ما قولتلك بحب اكون حر
جميلة: طيب يلا نمشي ولا هنكمل اليوم هنا
انا:لا طبعا يلا
خرجنا من المطعم ورحنا كافيه علي النيل كان الجو جميل وجميلة طلبت شيشه بعد اذني وانا وافقت وقولت لي نفسي هي جايه تقضي وقتسعيد كده وشكلي هنبسط معه
جميلة:انا بحب مصر اوووي دياب
انا:و مصر كمان بتحبك
جميلة:انا نفسي اعيش في مصر اوووي يا دياب
انا:طيب و اي المانع عيش
جميلة:ولا اي حاجه من بكرة اشوف فيلا في مصر واعيش هنا انا مليش حد في السعوديه من بعد بابا ممكن تساعدني دياب
انا :من بكرة يكون عندك احلي فيلا هكلمك بكره تيجي تشوفي المكان
جميلة: تمام يلا بينا عشان عايزه ارتاح
انا:يلا بينا
اتحركنا وصلت جميلة الفندق وروحت شقتي وقعدت اسرح في جمال جميلة و قد اي هي حلوه بس هي جريئه شويه في الكلام وقطع افكريمكالمه من رباب
انا:مش وقتك خلص
التلفون رن تاني.. انا فتحت
انا:اي يا رباب عاملة اي
رباب:بجد برن عليك من الصباح مش بترد لي
انا:معلش كان عندي شوية مشاكل
رباب:طيب رد عليا عرفني
انا:معلش بقا سامحني
رباب:انت فيك حاجه غريبه من يوم فؤاد
انا:مفيش اي حاجه بجد
رباب:طيب انا عايزه اشوفك
انا:لا مش هينفع النهاردة
رباب:ماشي يا دياب بكره طيب
انا:ولا بكرة برضوا مش فاضي
رباب:ماشي يا دياب لم تكون فاضي انا موجودة (بي عصبيه)
انا:تمام
رباب:انت بارد سلام
وقفلت
انا:كسمك هي ناقصه قرف
انا بقا عزيزي القارئ مش بحب الحاجة اللي بيكون عليها مشاكل رباب هي من وراه مشاكل قولت ابعد عنه شوية ورجعت افكر في جميلةوكلمت واحد صاحبي لي في جو العقارات وكده عشان اشوف فيلا لي جميلة واتفقت معه علي كل حاجه ودخلت انام نامت وعليالساعه٨:٣٠الصباح كلمت جميلة عشان نروح الفيلا جميلة قالت
جميلة:دياب انا عايزة شقه علي النيل انا بحب النيل
انا: تمام حاضر يلا بس اجاهزي وانا جي في الطريق
كلمت صاحبي يغير موضوع الفيلا ده ويشوف شقه علي النيل وصاحبي رد علي ان في شقه بس غاليه انا قولته ابعت العنوان متشغلشبالك بي الفلوس وصلت عند الفندق وجميلة نزلت اتحركنا علي عنوان الشقه وجميلة عجبتها الشقه واتفاقنا علي كل الحاجه وطبعا هي عشانسعوديه مينفعش العقد يكون بي اسمه
جميلة:انا هكتب الشقه بي اسمك دياب
انا:لا طبعا
جميلة:مفيش غيري قدامك وبعدين انا بحس بي الامن معك
(انا لسه عارفك من يومين بتحسي بي امان ازاي)
انا:ماشي ياجميلة لي حد ما تعملي اقامه هنا ونغير العقد
خلصنا كل حاجه وكانت عمل مفاجاه لي جميلة بليل كانت حجز يخت في النيل انا وهي بس نتعشاء فيه جو رومانسي كده انا كانت معجببيه الصراحه منكرش واحنا في الطريق لي الفندق عشان اوصله عرفته اني عزمه بليل وكده ورحت ونزلت من العربيه وانا اتحركت اشتريطقم كلاسيك وافخم علي الدنيا كده ورجعت الشقه وعلي المغرب كده قولت اجهز بقا لبست الطقم كان شكلي جامد الصراحه مع دقني(كانت عيل مز الصراحه عزيزي القارئ) وكلمت جميلة واتحركت اخدها وصلت الفندق ونزلت جميلة كانت لبسه فستان اسود جامد اووي واناطقمي كان اسود برضوا كان شكلنا حلو وصلنا اليخت وكان المكان جميل اوووي و قاعدنا وحصل بينا حوار
جميلة:المكان جميل اوووي يا دياب
انا:الجميل لي الجميلة
ضحكت ضحكه بي كسوف كده
انا يلا ناكل الاكل نزل والموسيقى اشتغلت و اليخت اتحرك في نص النيل
انا: قولت انك بتحبي النيل ملقتش مكان احسن من هنا اعزمك في
جميلة: انا متشكرة ليك جدا دياب انت انسان بجد محترم
انا:بلاش الكلام ده بينا احنا واحد
خدنا السهرة في النيل بين ضحك وهزار واي كلام وكانت مبسوط اوووي مع جميلة وهي كان بأين عليه برضوا انه مبسوطة معي واتحركنابعد اليخت علي كافيه نشرب حاجه وكده وجميلة كانت عايز تشيش روحنا الكافيه خدنا قاعدتنا هناك وكان اليوم جامد الصراحه وانا رايحاوصل جميلة الفندق دار بينا الحوار
جميلة:ميرسي ليك يا دياب علي اليوم ده
انا: يا باشا انت اتمنا بس يكون الحاجه موجودة حالا
جميلة:ميرسي بي كسوف كده
قربت منه كده كده عشان اخد بوسه منه وهي استجابات معي وقربت خدت من احلي بوسه في حياتي ولسه الدنيا هتحلو جميلة انا اسف يادياب ونزلت علي الفندق جراي
انا اتحركت علي شقتي ارتاح شوية وبفكر في جميلة دي هي عاملت فيه اي وروحت في النوم وانا بفكر فيه
وعلي الصباح كده لقيت جميلة بترن عليا
انا:الوو اي ياجميلة
جميلة:فينك دياب
انا:في شقتي
جميلة:ممكن تيجي توصلني المطار
انا: مطار؟ لي
جميلة:عشان هسافر اليوم
انا:بسرعة دي انتي زعلتي من الموقف بتع امبارح
جميلة:لا بس في مشاكل في السعودية ولازم ارجع اليوم
انا:ماشي انا جي حالا
لبست هدومي واتحركت لي جميلة بسرعة وصلت عندها ونزلت وركبت معي العربيه وصلنا المطار وانا باين عليا الزعل كانت بداءت اعجب بيهودار بينا الحوار
جميلة:دياب شو بيك
انا:الصراحه زعلان انك هتسافري بسرعه كده
جميلة:وانا و**** زعلانه وايد بس هاجي قريب عشان اشوفك دياب
انا قلعت السلسه بتعتي كان مكتوب عليه دياب وقولته خدي دي عشان تفتكرني
جميلة:نزل منه دموع وسبتني وماشيت
وانا واقفت بره لحد ما اطمنت انه ركبت الطيارة واتحركت وانا في العربيه بفكر في جميلة وان انا لسه عارفه وتعلقت بيه كده وانا في طريقيلي البيت عربيه واقفت قدامي نزل منه اربع رجاله احجم كبيرة وقطعه عليا الطريق
واحد منه فتح باب عربيتي انزل يلا انزل يلا وخدني اي العربيه كان فيه اخر واحد اتوقعه الواد اللي كانت بجيب منه الحشيش (عادلصندل)
عادل:احاا دياب باشا
انا:عادل اي اللي بتعمله ده ياعادل
عادل:…معرفش ان انت ياباشا
انا:متعرفش اي
عادل:معرفش انك اللي مزعل الباشا الكبير وابنه
انا:سليم وفؤاد هم اللي عاملين الفلم اكشن ده تمام اووي
عادل:سامحني ياباشا بقا بس لازم انفذ
انا:هتعمل اي ياعادل
عادل:هي الاومر اني اصفيك بس انت برضوا دياب باشا من ايام الزمان الجميل (عشان كانت انضف زبون عندها وكانت بدافع كتيربمزاجي كان بيحبني)
انا:ايوة هتعمل اي
عادل:هعلم عليك بس
انا:احا يا عادل انت بتقول اي
عادل:يا باشا متقلقش مش هاجي جنبك ونزل من العربيه اللي فيه وراح علي عربيتي كسر كسمه وخرم الكوتشات ورجعلي انا كده عملتالصح بس انت ياباشا حاول تخلص الموضوع ده عشان انا عارف الناس دي
انا: لا ابن اصول يا عادل شكرا علي الواجب ده
عادل:علي اي يا باشا ده انت حبيبي من ايام الجميلة
وسبني وماشي
وانا واقف متعصب وقولته و**** يا سليم الكلب لا اعلمك الادب ياخول انت وابنك وكلمت بحر جالي يوصلني وقولته علي اللي حصل وقالينكلم خالد الشعراوي
انا رفضت وقولت انا هجيب حقي بنفس الطريقه وبعت ونش ياخد العربيه وصلت شقتي بفكر اعمل اي مع ابن الوسخه ده ونزلت اجيبسجاير كانت مخنوق اووي
ورجعت البيت افكر
في حته تانيه صوت عيط حبيبي يا بابا لي كده سبتني ورحت فين (ابوه دينا مات)ودينا الوحيده اللي بتعيط ومرات ابوه وبناتها عادي الدفنابوه دينا و خدها العزاء واخر اليوم دار حوار بين دينا ومرات ابوه وكان المحامي موجود
رشا: يعني اي يامتر البت دي ليه نص الوارث ازاي
المحامي:دي الوصيه بتعت المرحوم
رشا:اكيد في حاجه غلط
المحامي:لا مفيش حاجه غلط
دينا: انا مش عايزة حاجه
رشا:انتي اصلا مش ليك حاجه
المحامي:لا ازاي ايه كمان اكتر من بناتك
رشا:هنشوف الموضوع ده شكرا يا متر
دينا :انا مش عايزة حاجه انا عايزة بابا سبوني
ودخلت الاوضه بتعته تعيط وماشي المحامي و رشا انا لازم اوصل لي دياب ده حالا وكلمت حد وقالته لازم يعرف طريقي البت هتاخد كلحاجه و ده كان عشيق رشا. راي قاله بليل كان عارف عنه كل حاجه وبليل كان عشيق رشا بيكلمه وقاله انا وصلت لي الواد ومعي رقمه اكلمه
رشا:لا كده هيقلق هت الرقم
عشيق:تمام
وانا في شقتي لسه بفكر هعمل اي تلفوني رن رقم غريب
انا:الوو مين؟
الغريب:دياب معي
انا:اها انا دياب انتي مين
الغريب : مش شرط تعرف بس اللي عايزك تعرفه ان مصلحتك معي
انا:اي العبط ده هتقولي مين ولا اقفل
الغريب:العبط اللي بقولك عليه ده ٢مليون جنيه لو جايت قبلتني في الكافيه الفلاني
انا:اي ٢مليون جنيه طب الساعة كام
الغريب :دلوقتي لو تحب
انا:تمام انا جاي في الطريق
نزلت اشوف اي موضوع ٢مليون جنيه دول روحت علي المكان وكانت موجوده رشا مرات ابو دينا بس انا مكنتش اعرفه
انا:انتي مين
رشا:انا اكون مرات ابو دينا
انا:دينا؟ وعايز اي
انا افتكرت انه عرفت الموضوع وجايه تقولي امسح الصور والفيديوهات
رشا:عايزة الحاجات اللي معك اي ***ًا و امه
انا:حاجات اي
رشا:صور ام دينا والفيديوهات بتعت دينا مقابل ٢مليون جنيه
انا:هو عرض حلو بس مش كفايه
رشا:هديك اللي انت عايزه كمان مليون
انا:لا انتي فاهمتني غلط
رشا:اومال عايز اي
انا:عايزك انتي
رشا:ازاي
انا:عايز انام معك واخد ٢مليون جنيه واديك الحاجات اي رايك
رشا:انت اتجننت ياحيوان
انا:علي العموم فاكري ورقمي معك
وسبته وماشيت طبعا عزيزي القارئ انت دلوقتي مستغرب ما اخد الفلوس واسكت بس هتعرف بعدين انا بعمل كده لي رجعتي شقتي و رشارجعت البيت و في خناقه بين البنات
دينا: انا عايز نصيبي في الوارث اللي عايزه تأكلي حقي فيه
رشا:انتي ملكيش عندنا حاجه
دينا:يا سلام كل حاجه بي الورقه و القلم و المحكمه بينا
رشا: هو كذلك
دخلت الاوضه رشًا و رنت عليا
انا:اي فكرتي بسرعه كده
رشا:عنوانك فين انا جاهزة
انا:عنواني كذا كذا
رشا:ساعة وكون عندك
انا قومت اظبط الدنيا وركبت تلفوني فوق الدولاب وجبت من الصيدليه حاجه كده كريم اسمه حجر جهنم مهيج جنسي وكان معي عسل اسمهغذاء ملكات النحل حاجه طرش من الاخر وصلت رشا عندي دخلت الشقه لبسه عبايه سوده وبتقولي يلا اعمل اللي انت عايزه
انا الامور مش بتاخد كده هو انا عايز اعمل معك كده لي
رشا:لي
انا:عشان عجبني مش عشان حاجه تانيه
رشا:ماشي وانا قدامك اعمل اللي انت عايزه
انا:اقعدي الاول بس كده نشرب حاجه
قعدت رشا وانا جبت عصير وكان حطيت شويه من العسل ده في العصير بتعه قعدنا شربنا العصير وبدات تسخن مني وتقولي يلا ندخلجوا انا اصبري شويه
رشا هو الجو حار كده لي انا اقلعي لو حاسه بي حار
رشا هو فين الحمام عشان اغير بي المره انا هنا اهو قامت رشا وانا قاعد مستني وصف سريع لي رشا(حد يعرف ام عبير اكيد كلكم عرفنهرشا تبقا نسخه منها)
عشر دقايق و خرجه من الحمام اي فرس بنت الشرموطة لبسه قميص نوم ازرق مفتوح من عند الضهر وعند طيزها في شبكه خفيفه ومنعند الصدر نفس الشبكة ومش لبسه تحت اي حاجه وبتقولي مش يلا بقا انا يلا ياقمر
دخلنا الاوضه وهي في الحمام كانت اتاكد ان الفيديو شغال وصلنا لي السرير وماسكتني بوسه بي غباء انا اقوله مالك يا رشا تقولي تعباناوووي انا ام كانتي مش موافقه لي رشا انا غلطانه اسف وتبوسني جامد وقلعتني البنطلون وانا براحه يا مره مالك انتي هايجه كده لي رشابقولك تعبانه يا اخي ونزلت مص في زبي جامد كانت بتخنق نفسه بي زبي انا قولت كده العسل اشتغل ونا كانت حطيت من كريم حجرجهنم عشان انيكه نيكه صح الصح
وزبي كان زي الحديدة وهي شغاله مص في زبي اوووي وتقولي كبير اوووي انا عايزه كله في كسي انا طيب وريني كسك وقومت الحسفي كسه وكان غرقان لبن كان باين التعب فعلا. و اول ما لساني لمس كسه كان في فيضان لبن في وشي انا احا انتي اخر مره حد لمسكايمتا ترد من زمان اووووي يلا نيك بقا انا لا اتقلي ده انا هخليك تحفظي اسمي
نزلت دعك ولحس في كسه جامد وبسرعه جابت عسله لي المره التانيه وهي عشان خاطري دخل زبك مش قادرة كسي في نارررر. بداءتالعب بي زبي علي كسه وطيزه البيضه وكان الخرم ضيق بداءت ادخل صبعي في خرم طيزه ودخلت زبي في كسه وصبعي في طيزهاوشتغلت نيك فيه جامد الكريم عامل شغل معي برضوا كانت برزع جامد وهي تصوت وتقولي جامد جامد جامد عايز كسي يتقطع من النيكاووووف اووووي نييكككك اوووي اححححح زبك كبير وانا مش رحم نيك وضرب علي طيزها وي تقولي كسي عجبك وانا اووووي ياشرموطة
تقولي اشتمني انا بحب اتشتم بي اوسخ الشتايم
وانا ماشي يا كسمك يالبوه وزبي شغل. وهي تقولي انا لبوتك هاااا انا ايوة والشرموطة بتعتي كمان. هي اححححح واي كمان وجايه هناانيككك عشان تخدي فيديوهات بنت جوزك البوه اللي انا نكت امه ياشرموطة صح
هي: صح صح صح ااااااه اااااه وغرقتني لبن اححححح يخربيتك انت عملت فيه اي
انا:انتي لسه شوفتي حاجه اليله عليك النهاردة يا متناكة
هنيكك في طيزك يلا. قومي اقعدي علي زبي قامت ودخلت زبي في طيزها و بداءت اقعد واحده وحده طيزه كانت كبير اووي بس مدوره وانااشتغلت نيك في الخرم السخن ده يلا يا شرموطة هزي لحمك علي زي اتنططي علي زب سيدك يا مره يا معرصه وهي تقولي بيوجعني
يا سيدي انا خخخخخخ استحملي يا شرموطة وتقولي حاضر ياسيدي تقولي تضربني علي بزازي يا سيدي وانا قاعده علي زبك الجامد دهانا بقيت اضرب صدره جامد وهي تنيك نفسه بسرعه رهيبه افشخني كمان افشخ اخححححح ونزلت علي شفيفي تقطع فيهم وانا بنيك خرمطيزها جامد وبزه في ايدي و ايد التانيه شغاله ضرب علي طيزها وايده بتخربش فيه من السخونة اللي هي فيه وايد تانيه بتفرك في كسهوجابت عسله لي اخر مره بتقولي انا مش قادرة انت مش هتجيب انا عايز امص زبك لحد ما تجيب انا ماشي يلا يا شرموطة نزلت مص فيزبي وبيوضي جامد لحد ما قولتله هجيب يامتناكة وهي ولا سامعني لحد م جبت كله في بؤقه ولا نقطه نزلت منه
انا يخربيتك اي ده شرقانه رشا احححح لو تعرف الاحساس اللي انا فيه دلوقتي انا طيب يلا ادخلي خدي شور عشان نتكلم اي المهم بقارشا طيب مش هتيجي معي انا لا كفايه كده يا شرموطة بقا مش بتشبعي رشا الزب ده ميتشبعش منه انا طب يلا ادخلي دخلت وانا خدتالتلفون وشوفت الفيديو كان حاجه جامدة نيككك
وخرجت رشا وبتديني شيك بي٣مليون
انا:الاتفاق كان علي ٢بس
رشا:انا انبسط يبقا تاخد ٣
انا:بس ده كتير
رشا:ولا كتير ولا حاجه طول ما انت معي هتشوف عز جامد اوووي
انا:تمام ودي الحاجه بتعت دينا و امه كارت ميموري
رشا:تمام انا هامشي دلوقتي و علي تلفون
انا:تمام
ماشيت رشا وانا دخلت خدت شاور ودخلت انام
ودي اكون نهايه الجزء الخامس واسف علي التاخير بس ل ظروف خاصه واللي جي احسن اتمنا الجزء يعجبكم واسف لو في اي خطاءوشكرا جمهور دياب الغلاب
الجزء السادس
اهلا بيك يا حبايبي في قصه دياب الغلاب مبسوط بي الردود مع اول قصه اكتبه في المنتدي وعارف ان في اخطاء كتيره بس انا بكتبعشان فاضي مش علشان حاجه مبسوط بي ٢٠او ٣٠وحد اللي متابعين القصه وشكرا ليكم بجد من غير كلام كتير ندخل في قصتنا
واقفنا عند اخر حاجه لم رشا جات الشقه عشان تاخد صور وفيديوهات لي دينا ندخل في الجزء الجديد
رشا لم رجعت البيت دخلت علي دينا ودار الحوار
رشا:دينا عايز اتكلم معكً
دينا:كلام اي اللي بينا مش المحكمة اللي بينا
رشا:لا مش هيبقا في محاكم بينا وبتضحك
دينا:ازاي
رشا:خدي اتفرجي
دينا بصدمه :انتي جابتي الحاجات دي منين وبتعيط
رشا: من حبيب القلب بتعك اللي باعك ليا
دينا:دياب
رشا:ايوة
دينا:بتعيط اووووي لي كده يا دياب
رشا:لسه عايز الوارث بتعك
دينا:انا مش عايزه حاجه
رشا:شاطرة خدي امضي هنا
دينا:اي ده
رشا:ده انزل عن وراثك لي اخواتك
دينا:حاضر ومضت
رشا: تاخدي حاجتك بقا ومشوفش وشك هنا تاني
دينا بكسره:حاضر وبتعيط من اللي حصل
وقامت تاخد حاجته ورجعت لي سماح وبتعيط ومش عايز تتكلم ودخلت الاوضه بتعته وبتعيط و رنت عليا
انا:كانت مستني المكالمة دي من بدري
دينا:يعني انت كانت عارف
انا:اكون اهبل لو مش عارف انك هتكلمني
دينا:طب لي عملت كده
انا:٣مليون مش قليلين يا دينا ومع ذلك انا ممكن اعمل معك ديل يرجعلك حقك لو تحبي
دينا:ازاي
انا:تعالي نتقابل واعرفك
دينا:تمام هتروح فين
انا:تعالي نروح كافيه نتكلم هناك
دينا:تمام
انا خدت الشاور بتعي ولبست ونزلت وصلت لي الكافيه وكانت دينا هناك ودار بينا الحوار
دينا:ديل اي بقا
انا:ديل بي ٣مليون
دينا:بتضحك مبقش في ولا جنيه
انا:هيبقا في او سمعتي الكلام اللي عندي
وخرجت تلفوني بعد ما عملت ادد لي الفيديو وخبيت وشي فيه
انا:خدي اتفرجي
دينا:يالهووووي اي ده
انا:دي مرات ابوك هو ده اللي هيرجع حقك زي ما تاخد منك
دينا :بس انا مش معي فلوس عشان اخد الفيديو
انا:ودي تعدي عليا يابيبي
دينا:هتعمل اي هتصورني زي مرات ابويا وامي
انا:لا صورك كده كده عندي وانتي مش في دماغي اصلا
دينا:بجد
انا:اه بجد هنخلينا في الشغل ولا اي
دينا:ماشي
انا:ده وصل امانه بي١٠مليون لحد ما تاخدي وراثك
تمضي هنا وبعد ما تخدي وراثك اخد منك٣مليون اشطا
دينا طبعا مش قدامه حد غيري
دينا:ماشي
بعت الفيديو لي دينا
دينا:اي رايك بعد ماخد وارثي تتجوزني وتبقا كل دي فلوسك
انا:يا دينا انا مش كلب فلوس ولا فلوسك دي تلزمني اصلا انتي ومرات ابوك بس انا شوفت شويه ناس وسخه بتلعب مع بعض قولت ام ادخلبي الاوساخ
دينا:شكرا يا استاذ دياب
انا: مستني منك مكالمه تقولي تعال خد فلوسك باااي
وسبت دينا ورحت اصلح عربيتي بي فلوس مرات ابو دينا
وفتكرت جميلة كلمت بابا وعرفت منه ان جميلة رجعت عشان مدير الحسابات حرامي ورجعت عشان اشوف الموضوع ده وهتصافي كلالشغال في السعوديه وهتنزل تعيش في مصر معنا انا فرحت اوووي وقفلت مع بابا وروحت التوكيل كانت عربيتي جاهزة وكانت وحشنياوووي بحس انه مراتي بجد دفعت الفلوس وعملت شويه تعديلات فيه وخد العربيه وتلفوني رن كانت رباب
انا:الو
رباب:دياب
انا:ازيك يا رباب
رباب:مش تمام
انا :لي كده
رباب:انا معرفش عنك حاجه من فتره لي كده يا دياب انا عملت اي
انا:معملتيش بس انتي بيجي من وراك مشاكل اخر حاجه اهو كانت هموت بي سببك
رباب: يالهووووي تموت انا عايز اشوفك وبتعيط
انا:اهدي انا تمام
رباب :انا عايز اشوفك مليش دعوة وبتعيط
انا:حاضر هجيلك
رباب: انا هكون موجودة قدام في الفيلا
وصلت عند رباب قدام الفيلا وجريت رباب خدتني بي الحضن جامد دياب انت كويس يا دياب
انا:تمام انا كويس اهو
رباب:اي اللي حصل
انا:مفيش حاجه حصلت
رباب:انت بتخبي عليا يا دياب
انا: في ناس قطعه علي الطريق من طرف فؤاد وكسروه العربيه
رباب: المهم انت فيك حاجه
انا:لا انا تمام
رباب:الحمد… انك كويس
انا:لازم امشي دلوقتي
رباب: انا ملحقتش اشبع منك
انا:معلش عند حكايات لازم اظبطه الاول
رباب:طيب تعال نسافر ونغير جوا
انا:بعدين بعدين
وسبت رباب وماشيت وصلت مشوار عند ست كده ودار بينا حوار
الست:بس دي كمية كبيرة انت كده هتحرق السوق عليا
انا:انا مش تاجر
الست:انا قولت كده برضوا القمر ده مش بتع الكلام ده
انا:لا وحياتك القمر ده بتع كل حاجه بس بي المزاج
الست:وماله يا قمر كله بي حسابه
انا:حلو اوووي دي فلوسك كاش كمان
الست:وفلوسك حضره كمان
انا: اومال هاخد علي الحساب
الست: الرجاله بتحمل الحاجه في العربيه زي ما اتفاقنا
انا:تمام اوووي
الست :بس يبقا خلينا نشوفك ياقمر
انا: اكيد ده احنا بقينا صحاب
فلاش باك
(وانا في الشقه بفكر اخد حقي ازاي دخلت علي السرير ولقيت حته حشيش قدامي وجات الفكرة اني احط حشيش لي فؤاد في عربيتهوكلمت واحد صاحبي خدت منه رقم تاجرة كبيرة في الحوار ده ورنيت وكلمته ورحت اتفاقنا علي كل حاجه)عودة من الفلاش باك
خدت الحاجه وعرفت ان فؤاد في النايت كلوب كلمت جارد واتفاقت مع انه يركن عربيه فؤاد بعيد عن الكاميرات المكان وانه ياخد الحاجه ديياحطه في شنطه العربية
وصلت المكان والجارد خد الحاجه وخد الفلوس بتعته ودخلت النايت علي فؤاد وهو سكران وفي اغنيه لي عنبه شغاله بتقول العووو جه العوووحضر
ودخلت علي فؤاد وقولته في و دانه مش بيقولك العو جه العو حضر اي اللي مخليك قاعد طبعا هو كان فكراني ميت دلوقتي بعد ما عادل عملمعي الصح زي ما بيقول
اتنفض من مكانه ددديااااب انت عايش
انا:اومال انت فاكر اييي
فؤاد: ازاي
انا:مش بتعتك
وسبته وخرجت كان (خالد شعراوي )وصل ودخل خدها من جوا وفتش العربيه وخده علي القسم وخالد كان مشحون من فؤاد وابوه وقاله المرهدي مش هسيبك وخدها ورح بيه القسم وسليم ابوه وصل القسم وعرف اللي حصل وقاعد بيكلم ناس عشان يشوف حل لي الموضوع دهوالدنيا بايظه معه
نروح عند دينا ورشا في البيت عندهم
رشا:اي اللي جابك تاني يادينا
دينا:ولا اي حاجه جايه اخد حقي
رشا:مش ليك عندي حق
دينا:اتفرجي واحكمي الاول
رشا:يابن الكلب ياوسخ (بصدمه)
دينا:ودلوقتي جه وقت الحساب
رشا:هتعملي اي
دينا:زي ما عملتي معي بظبط تجيبي الورقه اللي انا مضيت عليها وتاخدي انتي بقا الورقه دي انتي وبناتك تمضي عليه
رشا:بس كده مش هنعرف نعيش يادينا
دينا:وانتي كلمتي عملتي حساب اني مش هعرف اعيش زيكم كده يلا قبل ما الفيديو يوصل لي اهلك ولي بناتك
رشا:بس انا ممكن افضحك برضوا
دينا:انا موافقه بس اللي عندها حاجه بقا ياخاف عليه انا شرموطة وامي شرموطة و احنا الاتنين عارفين مش فارقه كتير
رشا:طيب سيبي لي اخواتك حاجه يعيشه منها
دينا:ولا جنيه واحد ويلا
رشا:ماشي وخدت الورقه ومضت وبناتها
ماشيت دينا وصلت الشقه عند سماح وحكت لي سماح كل حاجه من الاول
سماح:سامحني يا دينا انا مش عارفه انا عملت كده ازاي
دينا:مش مهم يا ماما اللي حصل حصل
سماح:بس دياب ده طلع مش سهل
دينا:وانا مش سهله برضوا يا ماما و هعرف اخد حقي منه
سماح:هتعملي اي
دينا:سيبي الايام توريك
نرجع عندي انا بقا الشقه لقيت مكالمه من بابا
انا:الوو
بابا:اي ياواطي
انا:ايمووون حبيب قلبي
بابا:كويس انت اخبارك اي
انا:تمام
بابا:احنا راجعين بكرة مصر انا وامك وجميلة
انا:بجد
بابا:بجد اها
انا:هستناك بكره في المطار من النجمة
بابا:ماشي
وعرفت منه التفاصيل ومعاد الطيارة وكانت مبسوط انا بابا راجع وماما وجميلة وقلت لازم ابطل كل حاجه بقا ورجع دياب بتع زمان عشانجميلة ودخلت في النوم والصباح ع الساعة١٠كده اتحركت علي المطار وصل ابويا وامي وجميلة معه سلمت عليهم كلهم واتحركنا علي شقتينزل ابويا وامي وصلت جميلة لي شقته ودار بينا حوًار
انا:وحشتني اوووي ياجميلة
جميلة:وانت كمان يا دياب بجد
انا:جميلة بصي انا مش عارف انا اول مره اتشد لي واحده كده
جميلة:انا الصراحه اعجبت فيك من يوم ما عمو ايمن وصل السعودية وكان بيحكي عنك كتير وعن العلاقه بينكم ولم نزلت مصر وتعرفت عليكبس نفسي اعجبت بيك اكتر دياب انا بحبك
انا:وانا كمان ياجميلة وخدته في حضني يلا عشان نسهر بليل سبت جميلة ورجعت شقتي
بابا:اتاخرت كده لي يا دياب
انا:كانت بطمن علي جميلة
بابا:امممم هو انت بينك وبين جميلة حاجه
انا:هيكون في اي ياايمووون غير كل خير
بابا:اتمنا جميلة غاليه عندي زيك بظبط يا دياب مش عايز يكون في بينكم عك يا دياب
انا:اكيد يا بابا
ماما:هي دينا دي فين يا دياب عايزين نروح لي اهله
انا:لي يا ماما
ماما:عشان تخطب يابني عايز افرح بيك
انا:انا لو هخطب مش هتكون دينا يا ماما ولسه بدري علي الكلام ده انجح السنه دي بس
بليل خرجنا كلنا نتعشا علي النيل عشان جميلة بتحب النيل وبابا خد باله اني معجب بي جميلة وجميلة معجبه بيه ولوحده كده
بابا:اي رايك يا دياب تخطب جميلة
انا:اي
بابا:مش عجبك ولا اي
انا:لا طبعا عجبني
جميلة:اي ياعمو اللي بتقوله ده اكيد دياب مرتبط
انا:لا لا مش مرتبط و****
بابا:بيضحك
جميلة ممكن ياعمر تسيب دياب علي راحته وهو لم يحس ان هو قد الخطوة دي هياخدها
بابا:تمام
اتعشينا وكله تمام وصلت بابا وماما الشقه وصلت جميلة شقته والدنيا ماشي زي ما هي سليم بيحاول يخرج ابنه من السجن ودينا بتحاولتشوف مصيبه ليا وانا وجميلة بنتقابل كل يوم وبداءت احب جميلة فعلا لحد ما جه اليوم اللي اخد في الخطوة دي روحت لي بابا
انا:بابا انا عايز اخطب جميلة
بابا: يا الف نهار ابيض ده اي الاخبار الحلوه دي هتكلم مع جميلة وشوف رده اي ونعمل الخطوبه بعد الامتحانات بتعتك علطول
انا:تمام
بابا كلم جميلة وفقت علطول الدنيا بتحلو في وشي وكان عندي طاقه كبيرة وانا دخل علي الامتحانات وعديت منه بي تقدير جيد جدا وكدهالدنيا فل اوووي وعملنا الخطوبه وكان يوم حلو اووووي وعدي شهر علي الخطوبه وكان زي الفل لحد ما في يوم جميلة تعبت وروحت انا وماماوبابا نشوفه واحنا عند جميلة باب الشقه خبت روحت اشوف مين بفتح الباب لقيت بنتين قدامي
انا:نعم
بنت١:جميلة موجودة
انا:اها انتو اصحابه
بنت٢:اها
انا قولت يمكن جايين يشوف جميلة عشان تعبانه وكده
انا:اتفضلو اتفضلو
دخلو البنتين لي اوضه جميلة وكان بابا قاعد علي كراسي وماما جنب جميلة علي السرير انا اتفضلو جميلة صحابك هنا اهم
جميلة:صحابي مين
بنت١:احنا مش صحاب جميلة
انا:اومال انتو مين
بنت٢:احنا جايين ننقذ جميلة من الفخ اللي هي فيه
جميلة:فخ اي
بنت١: دياب اللي انتي مخطوبه ليا
جميلة:ماله
بنت٢:ده حيوان ومغتصب ضحك علينا احنا الاتنين وعشمنا بي الجواز بعد ما عمل اللي هو عايزه فينا وهرب وبعد فتره سمعنا ان هوخطيبك قولنا نيجي نحذرك
طبعا انا وقف مستغرب اي الكلام اومال انا مين
انا: انا قولتلك يا جميلة ان دياب ده عيل شمال ومش متربي من يوم مشوفته وانا عارف ان الواد ده مش مظبوط احنا متشكرين جدا ياجماعه انكم جيتو لحد هنا بس انتو متاكدين انكم تعرف دياب ده كويس
بنت١:نعرفه كويس جدا ده حب سنتين
انا:ياااه سنتين ياعيل يا خول
اتفضلو بره اشربه حاجه خرجوا البنات وانا قفلت باب الشقه وقلعت الحزم ونزلت فيهم ضرب بقا انا كانت معشمك بي الجواز يبنت الوسخهانتي وهي بابا خرج علي صوت الضرب والصويت
انا:كلام البوليس يا بابا انا هودي الاشكال دي في مصيبه
البنات:و**** احنا ما لينا ذنب
انا:اومال مين
البنات في صوت واحد دينا
انا:دينا ماشي يابنت الوسخه
بابا فتح الباب وخرج البنات
بابا:***ًا اعمل معك كده لي
انا:كانت عايزني اتجوزها ممكن تكون في صدمه لم عرفت اني خطبت
بابا طيب ادخل لي جميلة وفاهمه الموضوع
انا:تمام
دخلت لي جميلة وافهمته الموضوع وخدت بابا وماما و مشينا رجعنا الشقه وانا نزلت روحت لي محامي وخدت معي وصل الامانه عشان ارفعفي دينا الوصل عشان اعرف اخد حقي منه وبعد يومين في بيت دينا حد بيخبط علي الباب جامد سماح بتفتح الباب
الراجل :انتي دينا
سماح:انا امه
الراجل اوعي من وشي ودخل خد دينا من جوا ونزل بيه علي القسم
دي تكون نهايه الجزء بتعنا اتمنا يعجبكم عارف ان الجزء صغير بس معنديش وقت بجد و اسف لو في اخطاء
اول حاجه بحب اشكر اداره علي قبولي ان اكون واحد من اسره المنتديوانا من زمان وانا بقراء قصص في المنتدي بس مكنتش عضو مش عايزاطول عليكم ونخش في قصتنا
القصه مش هيكون فيه مشاهد سكس كتير عشان مش بعرف اكتب مشاهد ساخنه بس في الاجزاء الجايه هيكون في
اول حاجه اعرفكم بنفسي
اسمي دياب عرب عندي ٢٧سنه شاب ابيض بدقن متوسط الطول من أسره نقدر نقول عنه متوسطه
تبداء احداث القصه
في مدرسه الثانويه وانا عندي ٢٠سنه كانت معجب بي بنت اسمه دينا كانت اجمل بنت في المدرسه بس مكنتش بتديني اي وش مع ان كانفي بنات كتير هتموت وتكلمني عشان كان عندي عربية وعايش في جو الخروجات وكده وانا كانت العنتيل سيكا
في مره كانت في الفسحه وشوفت دينا واقفه قلبي قالي روح اتكلم معه
انا:ازيك يادينا عاملة اي
دينا:تمام الحمد…..
انا:تحبي بعد المدرسه اوصلك البيت
دينا:لا شكرا
انا:انتي بتعمليني كده لي يادينا
دينا:بعملك ازاي مش فاهمة ده اي الناس دي
انا:عقلي بيقولي سمعت كلام قلبك العلق اهو شكلك بقا وحش
واحنا واقفين انا ودينا دخل علينا شاب اسمه بركات اللي هنعرف بعدين انو بينيك دينا وانا اللي فاكرة مالك طلعت بتتنك ههههه
بركات:في اي يادينا هو العرص ده مزعلك في حاجه
انا:عرص مين يابن الوسخه انت عبيط يلا
دينا: ايوة بيرخم عليا في الرايحه والجايه
بركات:ده انت هيطلع كسمك
مساكني بركات من التيشرت وضربني في وشي كم ضربه كده احد ما اغمه عليا والناس اتلمت علينا وعامل النمره عليا وشي بيجيب ددمم انالم فوقت بقا في المستشفي
انا:يابن المتناكة ده انا هنيكك في افكرك
بحر:ياعم اهداي بقا كسم دينا اللي بتعمل فيك كده يابني و**** البنت دي شمال انا مش عارف اي اللي عجبك فيه
بحر ده اعز صاحب لي قلبي وصديق طفولتي من واحنا في السعوديه ام نزلنا مصر انا واهلي هو نزل معنا هو واهلو
واحنا الاتنين جيران وركزو مع بحر عشان لي دور كبير في القصه بتعتنا
انا: و**** يابحر لا اندم ابن العرص ده علي اللي عملو معي بس اصبر ولا افشخ البوه دي بطريقه
قومنا مشينا من المستشفي ومحدش من اهلي عرف اللي حصل معي هي دي ميزه بحر وعلي العصر كده خدت بحر وروحت لي ابن عمياسلام عارف الواد الصايع اللي بيكون في العيله عزيز القرائ هو ده اسلام بيشرب مخدرات وبينيك نسوان هو ده بقا اللي هيفشخ بركاتده
انا: ازيك يا مرات عمي عاملة اي
مرات عمي:اهلا بي الوسخ اللي مش بيجي عندنا غير لي ابن عمه
انا:معلش بقا ياقمر المدرسه اللي وخدني منك انتي عارفه انه اخر سنه وعايز اجيب مجموع عشان ادخل الكلية اللي انا عايزها
مرات عمي:——يوفقك يادياب ياحبيبي
انا:اسلام فين بقا!
هي:جوا نايم ادخل صاحيه
انا :تمام
دخلت علي اوضه اسلام لقيته نايم لبس شورت ومن غير تيشرت قومته من النوم بي العافيه اول ما صاحي قالي مين اللي ضربك ههههعشان هو عارف اني مش باجي عندهم غير وانا مضروب قولته علي اللي حصل هو قام لبس وخرجنا بره قعدت معه انا وبحر وقالي اناهفشخلك الواد ده سيب علي انا الموضوع ده وانا هرن عليك بليل تمام
مشيت انا وبحر من عند اسلام ورحنا البيت خدت العربيه من بابا وخرجنا وعلي العشا كده لقيت اسلام بيكلمني وبيقولي تعال المكان كذااتحركنا انا وبحر وكانت المفاجأة
اسلام خاطف بركات ورابط ايده ورجاله بي حبل وقلعه ملط ونكه وصورها فيديو وخد من تلفونه
انا:احا انت عملت فيه اي ياسلام احنا متفقناش علي كده
انا خوفت لا الواد يعمل مصيبه بعد ما يخرج من عندنا
اسلام: اللي يفكر يمد ايده عليك اقطعه
انا:خدت اسلام علي جنب قولتله ياعم الواد ممكن يخرج يعمل مصيبه فينا
اسلام:وهو بيضحك متخافش انا نكته وصورته فيديو وعلي فكرة الواد ده خول وخرم طيزه كبير يعني شكله بيتناك يعني مش هيتكلم مع حد
انا:انت بتكلم بجد بركات خول هههه كانت فرحان فشخ
في ابن العرص عشان ضربني
اسلام:خد اتفرج وانا بنيكه بيعمل ازاي
خد من اصلا م التلفون اتفرج وفعلا الواد خرم طيزه كبير وبيتشرمط علي زب اسلام ويقولو دخله كله
انا:اقعد اضحك وقول لي اسلام يعني هو خول وجي يعمل نفسه علي راجل المهم رجعت لي بركات
انا:يعني ياسطا تحون خول وتعمل علي رجل ينفع
بركات :ابوس رجلك يادياب انا خول وبتناك بس محدش يشوف الفيديو ده ابويا ممكن يموتني فيه
انا: متقلقيش ياعروسه وبضحك
بركات:انا هعملك كل اللي نفسك في اي حاجه بس محدش يشوف الفيديو وبيعيط
انا:هتعملي اي يعني
بركات:لو عايز تنيك دينا هخليك تناكه
انا:اتعصبت فشخخخ عليه قولتله احا ياخول دينا مين ياعرص اللي انكه دي اشرف منك ومن اللي جبتك
بركات:اقعد يضحك بعد ما كان بيعط دينا مين اللي اشرف مني هت تلفوني واتفرج
جبت تلفونه وانا الشك هيموتني لو كلام الخول ده صح
يعني حب عمري شرموطة
وفعلا كلام العرص طلع صح ومصورها فيديوهات وهو نايم معه وكمان مفتوحه وفي فيديو وهي بتنياكه بي زب صناعي في الوقت ده عرفتلي خرم طيزها كبير
بحر:صدقت كلمي يامعلم دلوقتي
انا:محدش يتكلم معي
بحر:ياصاحبي اهدا بس انت عارف اني عايز مصلحتك والبت دي سمعته وحشه وانت. اللي مكنتش ماصدق حد
انا:و**** يادينا لا اندمك ندم عمرك علي اليوم اللي شوفتيني فيه
خد الفيديوهات من عم بركات كله ومسحته من عندها
وقولتله لو حد عارف ان حاجه من اللي حصلت هنا خرجات بره هنزلك الفيديو بتعك
بركات:لا متخافش يادياب كسم دينا المهم انا بس لي عندك طلب واحد
انا:اي هو ياخول
بركات:بحر ينيك خرمي عشان انا هيجي من زب اسلام
نسيت اعرفكم ان بحر بيلعب جيم وهتم بنفسه فشخه
وابيض وعيونه ملونه
انا: انت اتجننت يكسمك
بحر: وفيه اي يا دياب هو عايز كده وانا هعملو اللي هو عايزها دي طيزها كبير ونضيفه
انا:احا انت عايز تعمل كده فعلا
بحر :اها
انا: احا اولعو بي جاز وسخ وخرجت بره انا واسلام
وبحر ناك الواد وخرج قاعد معنا وبركات لبس هدومه وخرج ماشي
اسلام: هتعمل اي يا دياب بي الفيديوهات دي
انا:مش عارف بس انا عايز افشخ الشرموطة اللي كله ناكه وجت عندي وعملت شريفه
بحر:ياعم فكك منه المهم انك عرفت هي علي اي
انا :اسكت يلا عشان انا مش عايز اسمع صوتك
بحر:بضحك لي ياعم هو انا نكتك انت
انا:وانت تعرف ياخول
بحر:ما تقول حاجه يا اسلام مش زبك كان في طيز الواد ده قبلي ولا اي
اسلام:بضحك جرا اي ياعرص وبعدين يا دياب احنا بنكسر عين الواد مش اكتر بس احنا مش خولات زيه
بحر: —-ينور عليك يامعلم اسلام
انا:خلص بقا اللي حصل حصل
اسلام:معرفتش هتعمل اي برضوا
انا:هفكر وبقا اقولك
وماشينا من عند اسلام انا وبحر و روحت البيت
في البيت
ابويا:لسه بدري يا استاذ
انا:اسف ياايمون وروحت ابوس راسه
ابويا عندها حوالي ٤٥سنه بس شقي نيككك ونسوانجي فشخخخ
ابويا:بضحك يعني انت عارف عشان انا بحبك ومش هكلمك تتاخر
انا: كانت قاعد مع بحر واسلام ومشوفتش اسلام من فتره
ابويا:المهم ميكونش الوسخ اسلام شربك حاجه
انا:عيب ياايمون مش اخلاقي وبضحك
ابويا:اتمنا
انا:عيب مش هصغرك ودخلت اوضتي
ابويا كان بيقولي كده عشان عارف ان اسلام بيشرب مخدارت وخايف اني امشي في ساكته
دخلت اوضتي قعدت افكر اعمل اي مع البوة دي
وقولت مع نفسي انا اتمتع منه الاول وبعد كده ارميه
ونامت
الصباح الساعه٧:٠٠كده لقيت امي بتصحيني عشان المدرسة
امي اسمه رشا اطيب ست في الكون وجميله جدا انا مش عارف بابا بيخونه لي
امي:قوم يا سي دياب هتتاخر علي المدرسة
انا:صباح الفل ياست الكل
امي:صباح العسل ياعسل يلا قوم بقا علي ما احضر الفطار
انا:ماشي ياقلبي
قومت خدت شور ولبست هدومي وخرجت فطارت مع اسرتي ورحت المدرسة ماشي اليوم عادي وفي الفسحه كده كله بقا واقف يتكلم عليااني اضربت امبارح وانا اتعصبت ان كله بيتكلم عليا وشوفت بركات الخول واقف مع اصحابه قولت لازم اعلم عليه روحت من وراه كدهوضربته علي قفه طبعا عشان هو خول واتصور وهو بيتناك مش هيتكلم معي ده كان ماقوي قلبي شوية
انا:بقا انتي ياعرص بتضربي امبارح
بركات:في اي يا دياب وبيضحك
انا:هقولك في اي
وماسكته اديته علقت موت والناس اتلمت علينا وروحت انا وهو عند المدير
المدير: فاكرين نفسكوا فين في الشارع
انا لسه هتكلم واشتم المدير عشان انا ام اضربت هو معملش كده عشان ابو بركات صاحبه لقيت بركات بيرد
بركات:محصلش حاجه يا استااذ ده انا ودياب بنهزار مع بعض بس هزار تقيل شوية
المدير:ازاي يابني ده وشك بايظ
بركات: لا مفيش حاجه ده هزار احنا بنهزار كده علطول مش صح يا دياب
انا بقا مبسوط من اللي حصل ده كله وعارف هو بيقول كده لي خايف من الفضيحه
انا:صح يا بركات
المدير: علي العموم الهزار بتعكم ده مش هنا في الشارع انتو هنا في مدرسة وانت يا دياب انا هكتفي بس بي فاصل اسبوع ليك
انا:طب لي كده طيب
المدير :عشان انت اللي ضربه
انا:تمام اوووي
خرجنا من عند المدير انا وبركات ومبسوط اني خدت حقي منه ومش فارق معي الفاصل المهم اني ضربتو
وانا ماشي عشان اروح البيت لقيت ايد بتتحط علي كتفي وبتقولي! ياعم كل يوم خناقة كده
انا: ريم ازيك عاملة اي
ريم:تمام الحمد—-انت اي الاخبار
انا :تمام
ريم:كل يوم مشكلة كده
انا:ولا مشكلة ولا حاجه ده مش مظبوط وكانت بظبطه
ريم :علي العموم انا جايه اعزمك علي عيد ميلادي بكرة اتمنا تيجي انت وبحر هكون مبسوطة بي وجدكم
انا:حاضر هاجي بس مش عارف بحر هيجي ولا لا وبضحك
ريم:انت رخم علي فكرة
انا:خلص ياستي هجيب بحر بضحك
ريم بتحب بحر بس هو مش شايفه اصلا
ماشينا وقبلت بحر عند البيت
انا:يعني ياخول اتخانق وانت مش موجود
بحر :ياعم ده بركات طيب اتخانق مع رجل وبيضحك
انا:ماشي ياعرص المهم بكره هنروح عيد ميلاد ريم وعزمتك وبتاكد انك تيجي
بحر:لا مش هروح ياعم
انا :لا هتروح والبت بتحبك متبقاش كده
بحر:خلاص ياعم هاجي متقرفنيش
شيبت بحر وروحت البيت لقيت خناقه جامده مع بابًا وماما
انا:في اي ياجماعة
بابا:شوف امك ماله
امي:انا برضوا
انا: يعني انتو مش عارفين مالكم انا اللي هعرف
ماما:ابوك بيخوني يا دياب
انا:بيخونك ازاي ياماما
ماما: الاسبوع اللي فات لم كان في المصيف
انا:عامل اي
ماما لقيت في بنطلونه كارت مكتوب عليه اكلمني ياحبيبي هستناك وكاتبه رقمه علي الكارت
انا: لا يا ماما مش ليك حق ياماما
ماما: انت اللي بتقول كده
انا: يا ماما انا مش عايز اقولك الحقيقه عشان متزعليش مني
بابا اتخطف كده وعيونه كله شرشر خايف لا اقول اللي حصل اني عارف كل حاجه
ماما :لا قول انا عايز اعرف ومش هزعل منك
انا:الكارت ده بتاعي انا ياماما
ماما :بتعك انت ازاي بتعجب!
انا:دي بنت كانت انا معجب بيه في المصيف احد ما خدت رقمه وبابا شافني وانا بخد الكارت منه وقالي كده غلط وخد الكارت وحطه فيالبنطلون بتعه
ماما:ياسلام وانا المفروض اصدق بقا كل ده
انا:وانا هكداب عليك لي
بابا: هو ياعم دياب هي بقا مش بتصدق حد ولا ابنه ولا جوزها
انا: متقلقيش يا ماما ده اللي حصل ومتخافيش دي بنت من سني يعني اكيد بابا لو زي ما انتي بتقولي هيتكلم مع
قوم يا ايمون بوس راسه بقا
بابا:يابني انا بحبه و**** بس هي لو تطلع الحاجات دي من دماغه
وقام ادها بوسه في راسه واتصالحه والدنيا ماشيت
طبعا ماما عشان غلبانه صدقت بس هو بابا فعلا بيخونه
بس انا بغطي دائما عليه عشان كده هو بيحبني ومش بيرفضلي طلب
ماما قامت تحضر الاكل
بابا:ابني حبيبي اللي مليش غيرو
انا: كده عندك واحده
بابا: اللي انت عايز يا ديبو
انا: عندي بكره عيد ميلاد وعايز فلوس
بابا:بس كده حاضر
انا: وعايز العربية
بابا: حاضر حاجه تاني
انا:لا شيلك لي التقيلة وبضحك
ماما حضرت الاكل وقعدنا سوا اكلنا وانا خدت من بابا الفلوس ودخلت خدت شور وخرجت بليل انا وبحر نجيب هدايا لي نور وجبنا الهداياورجعنا انا نامت وصحيت الصباح اخدت شور وفطرت روحت لي بحر اقعد عندها نلعب بلاستيشن احد عيد الميلاد
انا: مش عارف لو شوفت دينا في عيد الميلاد ممكن اعمل اي
بحر: ولا اي حاجه
انا:ازاي ياعم انت انا دمي محروق منه
بحر : اتجهل ياعم انت
انا: ام نشوف
اخدنا قعدتنا وعلي بليل كده روحت اجهز عشان عيد الميلاد وجهزت وخدت العربيه وخدت بحر وروحنا علي الكافيه وكانت اعرف صاحبالكافيه اول مدخلت انا وبحر. لقيته جي بي سلم عليا
انا:لا مش ممكن فارس باشا بنفسه
فارس: ازيك يا واطي مش بتيجي لي
انا:ثانويه بقا يا باشا
فارس :ياعم ثانويه اي وبتاع انا قدمك اهو خريج تجارة انجلش ومش شغال بي الشهادة
انا:كل واحد بقا ودماغه ياباشا
فارس علي رايك ازيك يابحر
بحر :ازيك يافارس عامل اي
فارس :تمام مش بشوفك في الجيم لي
بحر:لسه دياب قايل ثانويه بقا ضحكنا كلنا
فارس:بينداه علي الويتر اللي موجود ظبط ترابيزه كده لي البشوات
انا:لا ياعم احنا دخلين عيد ميلاد اللي فوق
فارس هو عيد الميلاد ده تبعكم
بحر:اها بتع واحده صاحبتنا
فارس:الجامدة دي صاحبتكم
انا:اي يافارس الراجل بيقولك صاحبتنا مش كده
فارس :اسف ياشباب وبيضحك بهزار معكم اتفضلو
دخلنا عيد الميلاد بنسلام علي صحابنا وكده وشوفت دينا واقف بعيد روح سلمت علي نور واديتها الهدايه بتعته
واحنا واقفين لقيت فارس واقف علي الDj وماسك المايك
فارس:اول حاجه اداره المكان بتقول لي الانسه نور كل سنه وانتي طيبه و——تكون سنه سعيده عليك
تاني حاجه في حد النهاردة موجود في المكان هو صديقي وحبيبي اخويا دياب عرب اللي وحشني ومش بشوفه من فتره واحب اقولك —— يوفقك وتدخل الكلية اللي نفسك فيه وشكرا ليكم ——تكونوا مبسوطين معنا شرفتونا
ان:بيحب يعمل نمره فارس ده
بحر:انت هتقولي عليه
قعدنا نضحك وانا واقف عايز اروح اتكلم مع دينا ومش عايز وفجأة لقيت نور جايه تقولي دياب معلش ممكن تيجي توصل دينا عندها مشاكلفي البيت وبتعيط
انا طاير من الفرحه انه جات لوحده طبعا هي طلبت مني كده عشان انا اللي معي عربيه في اللي موجودين
انا:اكيد طبعا
نور:اوع تكون لسه زعلان منه
انا:لا يابنتي بتقولي اي ولا في دماغي اصلا
نور:ماشي هروح اجبها واجي معكم
انا:لا خليك انتي في عيد ميلادك وانا هكون معه واطمنك
وبحر موجود معك اهو
بحر بيبصلي عشانا انا دبستوا هههه دينا جات وانا خدتها في العربيه واتحركنا واحنا في الطريق
دينا:دياب انت زعلان مني
انا:لا مش زعلان
دينا :بجد
انا:بجد مش زعلان منك محصلش حاجه في اي مشكلة عندك
دينا :جوز ماما ضرب ماما في البيت وماما قفله علي نفسه الاوضه وخايف تخرج
انا: لا هو مجنون ولا اي
دينا:ده انسان عرص
انا طبعا عارف انه شرموطة بس عملت نفسي مصدوق من كلامه
دينا :اسف يا دياب اني بشتم بس هو فعلا انسان خول
انا:لا ولا يهمك يادينا بس لي هو بيعمل اي
دينا : ده بخليني نايمه ويدخل يحساس علي جسمي
انا:احاا بتكلمي بجد
دينا :ده بيعمل اكتر من كده وانا مش قدرها اتكلم عشان من بعد ما بابا سبني مع ماما وانا رفضت اني اعيش معه وماما اتجوزت العرصده وانا مش قادره اقول لي بابًا عشان عارف ان هو مش هيساعدني ومراته وبنته مش بيحبوني
انا:متخافيش يادينا انا معك اهو وانا هخلصك من الخول ده
دينا:هتعمل اي
انا:لم اعمل الاول هبقا اقولك
وصلنا بيت دينا وقولت لي دينا انا عايز ادخل معك لا الراجل ده يعمل فيك حاجه وافقت دينا ودخلت معه
جوز امه قاعد بي شورت وفنله في الصاله واول ما شاف دينا لقيته جي بيجراي عليه دينا استخبت وراه ضهري
انا: انت هتعمل اي ياجدع انت
جوز امه:وانت مالك ياعرص انت
انا: العرص ده يبقا انت ياخول
وحصل بينا شد وضرب لحد ام دينا خرجت من الاوضه
ولقيت فرسه واقفه بي قميص نوم ابن متناكة فاجر قدامي
جوزها: انتي ازاي تخرجي كده يامره يابنت الوسخه
بيني وبينك عزيزي القرائ انا زبي واقف علي شكله
ام دينا اسمه سماح عندها ٤٠سنه بس مش باين عليه السن عندها صدر ابن وسخه واقف كده وجسمه ابيض وطيزها مدورها كده حاجهكده زي ساره جاي بظبط
طبعا هي طلع مضروبه وشعرها منكوش والقميص مقطوع من عند كسه كده تقريبا كده كان في حاله نيك بس محصلتش
سماح:يارجل ياخول بتمد ايدك علي ابن اخويا
انا في حاله من الاندهاش ابن خوك مين يالبوه
جوزها:اي ابن اخوك
سماح: اه ابن اخويا اللي هينيك
انا:هي مش قالتلك اني ابن اخوها انا هعلمك الادب ياخول يلا ياخالتي البسي هدومك وانتي يادينا لمي هدومك عشان نمشي
دينا: هنمشي نروح فين
انا:هتروح عند خالك يعني هتروحي فين
دينا في اندهاش خالي مين
انا: يلا يابنتي يلا ياخالتي
الاتنين سمعوا الكلام ودخلو يجيبوا لبسهم وانا واقف مش عارف اي اللي قولته ده وخاله مين وخالتي مين مين الناس دي ومش عارف هوديهمفين
وهنا يبقا نهايه اول جزاء من قصتنا اتمنا تعجبكم
وانا اول مره اكتب اكيد في حاجات واقعه مني وفي اخطاء في الكتابه بس هحاول احسن منه قولولي رايكم في الكومنتات اكمل ولا لا
الجزء الثاني
حابب اوضح نقطه ان القصه كله خيال مفيش اي حاجه حقيقية تاني حاجه انا اول مره اكتب ولي اسباب نسيت الباسورد الاكونت بتعي اللي نزل منه اول جزء في القصه
وعارف ان اول جزء كان كله اخطاء بس هصلح كل ده في اللي جي وشكرًا لي اي حد قال كلمه حلوة ندخل علي قصتنا
اخر حاجه واقفنا عندها لم دياب راح مع دينا بيته واتخانق مع جوز امه وخدهم من البيت ونزل وهو مش عارف هيروح علي فين وهم خرجين من البيت جوز امه واقف قصدهم
جوز امه:انتو رايحين فين! انت مجنون يلا ولا اي عشان تاخد مراتي وتمشي
انا:ياعم ابعد عن وشي وضربته في مناخيرها جامد اغمه عليه وسبتها ونزلت وهم معي ركبنا العربية ام دينا بتسال هتودينا فين
انا:متقلقيش ياطنط مش هخطفك
سماح:انا عندي تخطفني ولا اقعد مع العرص اللي فوق ده
انا:انا اسف ياطنط بس ممكن اعرف هو عامل اي
سماح:اول حاجه بلاش تقولي ياطنط انا اسمي سماح وبحب الناس تقولي يا موحه و ومقلتش اللي حصل بينهم
انا:بضحك حاضر يامرحه
دينا:معلش يا دياب انا اسف علي اللي حصل معك من الزفت ده
انا:علي اي يابنتي ده راجل خول وكان لازم حد يخد معه موقف
سماح:راجل يا دياب احنا علي العموم هنروح شقتي اللي في القاهرة بس الوقت اتاخر مش هيكون في موصلات دلوقتي
انا:لا ياطنط مش هينفع لازم ترتحوا الاول انا عندنا شقه مفيش حد ساكن فيه وهديكم هناك وامشي انا واجي اخدكم الصباح اوديكم المكان اللي انتو عايزين
دينا:لا مش هينفع يا دياب كده كتير
انا:انا ولا كتير ولا حاجه..يعني لو انا اللي في الموقف ده هتسبيني
دينا:لا طبعا
انا:يبقا زي ما قولتك هو اللي هيحصل
وصلنا العمارة اللي في شقه وكان موجود حارس العمارة عم اكرام
عم اكرم: دياب باشا عامل اي
انا:تمام الحمد….ياعم اكرم انت اي الاخبار
عم اكرم:بخير ياباشا
انا:مفتاح الشقه موجود معك
عم اكرم:لا يا باشا المفتاح مع الباشا الكبير هو فوق دلوقتي
انا:بتكلم بجد
اكرم:اها يا باشا
انا عرفت ان بابا معه واحده فوق دلوقتي قولت لازم اغطي عليه قولت لا ***ًا وموحه تعالوا نجيب حاجات من السوبر ماركت عشان الشقه فاضيه وكده
وصلنا السوبر ماركت وسبتهم ياخدها لفه جوا ورنيت علي بابا
انا:اي ياايمون مش هتبطل لعب بقا
بابا:لعب اي ياجزمه انت
انا: مش انت دلوقتي وفي الشقه اللي في البرج
بابا:وانت عرفت منين
انا:عيب عليك يا ايمون(بابا اسمه ايمن بس انا بحب اقوله يا ايمون)
بابا:ياجزمه وعايز اي دلوقتي
انا:حكيت لي بابا علي اللي حصل وعرفته ان دينا وامه هيقعد في الشقه لحد بكره عشان هيسافرا بكره
بابا:لازم دلوقتي يعني يا دياب
انا:كلك نظر بقا يا ايمون بقولك الناس في دايقه
بابا:خلاص يابن الكلب هتهم وتعال لحد ما اظبطت الدنيا
انا:حبيبي يا ايمون يا ابو الشهامة
دينا وسماح جابوا الحاجات وانا دخلت عشان ادفع الفلوس واخدتهم وماشينا وبابا كان موجود عند باب البرج
انا:حبيبي يا ايمون يا ابو الشهامة وبضحك
بابا وهو عايز يقتلني عشان اليله باظت
بابا:ولا يهمك ياحبيبي انا مبسوط منك علي شهامتك وجدعنتك
انا:بتعلم منك يا ايمون
بابا:فين الناس
انا:في العربية
روحت عشان اجبهم واعرفهم علي بابا
انا:ده بابا ياموحه ودي موحه يا بابا ام دينا زميلتي
بابا شاف حته ميلفي فرسه ودخلت دماغه
بابا:عيب يا دياب اسمه طنط اي اللي بتقوله ده
سماح:بضحك ولا يهمك دياب زي ابني كفايه اللي عمله
بابا: زي ابنك اي ده انتي اصغر منه وبيعاكس النجس
سماح بكسوف:—يخليك انت اللي عيونك حلوين
انا:احححمم نكمل كلام فوق طيب ولا اي
بابا: اه طبعا اتفضلو ياجماعة
طلعنا الشقه انا وبابا ودينا وامه
والشقه كانت نضيفه وانا استغربت عشان من فتره محدش بيجي هنا
انا: ادخلو ياجماعه ده زي بيتكم بظبط عرفتهم الغرف بتعتهم وخرجات لي بابا
انا: بس غريبه يا ايمون الشقة نضيفه يعني انت كان معك شغله ولا اي
بابا:بضحك وانت الصدق كان معي ابتسام مرات اكرم
ولم انت كلمتني و خربت اليله قولت اخليه تنضف بالمره
انا:ده انت مشكلة يا ايمون يعني الراجل تحت بيحرسك
وانت مع مراته فوق هههه
بابا:بس الصراحه انا بشكرك انك كلمتني عشان اشوف الجمل ده
انا: ايمووون انت بتفكر في اي
بابا:ولا اي حاجه انا بهزار معك
انا:اتمنا دول مينفعش تعمل معهم اي حاجه دول ضيوفي
بابا:قولتلك خلاص يلا
ام دينا خرجت علينا لبسه عبايه بيت خفيفه اوووي وهتقاطع من علي جسمه وبتشكرني انا وبابا
بابا تنح عليها
انا:علي اي ياموحه بس احنا هننزل دلوقتي عشان تخدها راحتكم وده رقمي رني عليا لو عايزه اي حاجه
بابا: و ده الكارت بتعي برضوا لو عايزه اي حاجه رني عليا عشان اسجل الرقم وعرفني اسم جوزك وانا هعرف اتصرف معه
خلصنا مع ام دينا ونزلنا انا وبابا راكبنا العربيه
بابا:يعني كان لازم تقول هننزل كنا قاعدين والدنيا بدات تحلو
انا:يا ايمووون عيب بقولك تبعي مش كده
بابا: بس الصراحه هي بطل يا دياب
انا:اه الصراحه….اي ده اي اللي بنقوله ده عيب بقا يا بابا يلا بقا نروح عشان ماما لا تقولك بتخوني …الست دي عندها حق علي اللي بتعملو معك ده انت خرابه
بابا: طب اسكت بقا
في ناحيه تانيه عند دينا وا امه حصل بينهم حوار
دينا: عجبك كده اللي حصل فينا من جوزك الراجل الخول
سماح:راجل متقوليش كده عشان الرجاله بتزعل انتي شوفتي ابو دياب هي دي الرجاله ولا بلاش
دينا:اي يا ماما مش كده الناس واقفه معنا وانتي بتقولي اي
سماح:بقول اي ياختي بقول ان الرجل مز وابنه قمر
دينا:ماشي يا ماما بس برضوا مينفعش وبعدين انتي ست متجوزة
سماح:متجوزة اسكتي انتي متعرفيش حاجه وبعدين ابو دياب متجوز برضوا يعني زي بعض
دينا:ده راجل محترم عيب
سماح:بضحك محترم اوووي ده كان هيأكلني بعيونه
دينا:مش انتي اللي طلعه بي عبايه تحرك الحجر
سماح:انا قصدها عشان اشوف رد فعله
دينا:خلاص بقا يا ماما اقفلي الموضوع ده انا عايزه اعرف اي اللي حصل بينكم عشان يحصل كل ده
سماح: اللي حصل اتعشينا وقالي قومي البسي قميص حلو كده عشان عايز اعمل واحد عملت زي ما هو قالي
ودخلنا
سماح:يلا بقا
جوزها:يخربيت جسمك فاجر
سماح:طيب هتسيبوا كده
جوزها:لا طبعا
ورح وخدها علي السرير نزل فيه تفريش ونزل علي كسه يلحس فيه ويلعب في زنبورها بي لسانه وهي بتتلوه قاله قومي مصي (هو ضعيف جنسين جوزها)سماح بتمص زبه قام جيبهم في بؤقه ونزل علي السرير جايب اخرها
سماح:احا انت كده خلصت
جوزها:بؤقك تعباني يخربيتك
سماح:احا انا لسه هيجانه اومال قومي البسي واتنيلي
و انت مش قدي لي يا اخي حرام عليك
جوزها:جررا اي يامره مالك
سماح: مليش ياخويا وبعدين ام انت مش قدر عليا بتتفرج علي دينا لي وهي نايمه وتحاسس علي جسمه وانت قادر علي امه عشان اتقدر علي بنته
اتعصب فشخخخ منه كده بتقل من رجولته و قام يضربه بي بوكسات في وشه عايز تهرب منه ماسكه من القميص من عند كسه اتقاطع في ايده وهربت اي الاوضه وقفلت علي نفسه
دينا: يعني كل ده بسببي انا
سماح:لا ياحبيبتي مش بسبك ولا حاجه انا اصلا قرفت منه ومن اللي بيعمله معك
دينا:انا زهقت من حياتي وعايزه ارجع لي بابا بقا
سماح:عايزه ترجعي لي ابوك ومراته وبنتها اللي مش بيحبوك
دينا:اه
سماح:علي العموم بكره انا اروح شقتي وانتي روحي لي ابوك بس مترجعيش تعيطي بقا
دينا: موافقه
خلص بينهم الحوار وكل واحده فيهم نامت لحد الصباح
في البيت عندي دخلت انا وبابا وكل واحد راح اوضته ونام
الصباح صاحيت واتحركت علي البرج ولقيت دينا وامه جاهزين عشان يمشوا
انا:اي ياجماعه صباح الخير انتو مستعجلين كده لي
واضح اووي انهم زعلانين من بعض
سماح:لا كده كفايه عشان كل واحد يروح لي حاله كفايه ازعاج لحد كده
انا:ولا اي ازعاج ياموحه اي اللي بتقوليه ده
دينا: لا كفايه كده عشان نوصل بدري وشكرا اوووي يا دياب لحد كده
انا:طب يلا عشان اوصلكم
سماح:لا احنا هنسافر موصلات
انا:لا ازاي مينفعش لازم اوصلكم واطمن عليكم كمان ويلا بقا عشان الوقت سكتوا الاتنين وركبوا العربيه واتحركنه
واحنا في الطريق عرفت من سماح عنوان شقته وعرفت ان ***ًا هتروح عند ابوها في الوقت ده اتاكد ان هم زعلانين من بعض وصلت دينا عند ابوها وروحت اوصل سماح شقته وصلنا عند الشقه
انا:حمد…علي السلامة ياموحه لو عايزه اي حاجه كلمني
سماح:مش عارفه اقولك اي بجد يا دياب انت بجد رجل اووي
انا:ولا تقولي اي حاجه كل اللي عايزك تقوليه لو احتاجتي حاجه هكلمك
سماح:حاضر
ونزلت سماح وانا رجعت البيت ودينا راحت عند ابوه
وحصل بينهم حوار
ابوه:اي اللي حصل يادينا
دينا:مفيش اي حاجه حصلت انا بس مدايقه من البلد قولت اجي اقعد معك يومين
ابوه:مع ان مش مصدق بس ده بيتك في اي وقت
(ابوه دينا خالد الغباشي رجل غني فشخخخ ومبسوط عندها ٥٥سنه متجوز من رشا مراته التانيه اللي مش بتحب دينا عشان الوراث وعشان هي اجمد من ولاده الاتنين)
رشا:اكيد طبعا ده بيتك في اي وقت
خالد:اصيله يا رشا
طبعا هي بتقول كده وهي عايزه تموت دينا وبتقول في باله اي اللي جاب بنت الشرموطة دي هنا انا لازم اعرف
خالد خد دينا يدخله الاوضه بتعته عشان ترتاح
والدنيا ماشيت كده دينا عند ابوه سماح قعدها في شقته وبابا لسه بيخون ماما وانا بغطي دايما عليه وانا مراكز في الدارسه لحد الامتحانات مدخلت علينا ونجاحنا انا وبحر ونور ودينا رجعت علي الامتحانات وعدت السنه معنا
وانا دخلت الكليه اللي بحلم بيه اعلام القاهرة وبحر دخل شرطة ودينا دخلت تجاره عين شمس ونور دخلت نفس الكليه بتعتي وفي يوم وانا راجع من الكليه لقيت رقم غريب بيرن
الغريب: الوو
انا:مين
الغريب:نسيت صوتي
انا:مقدرش
الغريب: شكلك مستني حد يكلمك
انا:لا ابدا بس حد يقول لي الرزق لا
الغريب:بضحك طيب عارف انا مين
انا:اكيد عارف الصوت ده محدش يقدر ينساه بس مش وخد بالي
الغريب: طيب ركز شويه
انا: مني بتع جامعة الدول يخربيتك انتي لسه عايشه فاكرة يابت الليه الحمراء اللي كانت بينا
الغريب:مني!مين انا سماح ام دينا يا دياب
انا بفكر بسرعه في رد لي الخره اللي قولته ده
انا: ازيك ياطنط اسف و**** بس صوتك شبه مني
سماح:بضحك صوتي شبه بس ولا في حاجه تانيه شبه
انا بستعجب: انتي احسن طبعا ياطنط
سماح:طيب ياسيدي انت في القاهرة ولا فين
انا:اها موجود اهو محتاجه حاجه
سماح: اها الصراحه ممكن تيجي عند الشقه فاكرة ولا لا
انا: اها طبعا نص ساعه و اكون عندك
سماح:مستنياك
اتحركت من الساكن لي سماح وصلت عندها الشقه لقيته بتفتح الباب ولبسه روب احمر كده وشعره مبلول
انا:انا جيت في وقت غير مناسب باين
سماح:لا طبعا انت بتقول اي اتفضل اتفضل
انا: ياساترر
سماح:يابني مفيش هنا غير
دخلت اقعد وسماح قاعده معي بي الروب اللي افخادها ظاهره نيكك منه وجسمه اللي بيلمع قدامي زبي بداء يوقف وهي خدت باله
انا:خير يا موحه جوزك عاملك مشاكل
سماح:انت لسه فاكر اتطلقنا من زمان
انا:بجد
سماح:اها ده كان راجل خول
انا:يلا اهو راح في داهيه…اومال في اي
سماح:الصراحه يا دياب انا مكسوفه منك
انا:هو احنا بينا الكلام ده ياموحه
سماح: بص انا عايزه حشيش من يوم ما جيت هنا وانا نفسي اشرب سجارة
انا بندهاش :حشيش!! انتي بتشربي
سماح:اها وانا عشان بحبك طلبت منك انت كده
انا:غالي والطلب رخيص انزل اجبلك حالا
سماح:بجد يا دياب
انا:بجد انا عندي كام موحه
ونزلت كلمت واحد صاحبي جاب الحاجه وبيره كمان وقولت لي نفسي هنيك يعني هنيك و رجعت لي سماح
انا:اتفضلي ياستي وبيره كمان اهي
سماح:بجد مش عرفه اقولك اي وخدتني بي الحضن وبزازها راشقه في جسمي انا بدات انسجام معه لقيته راجعت وبتقولي اسف
انا: اسف علي اي بس ده احسن حضن خدته في حياتي
سماح:احسن من حضن مني؟
انا بي انكر:مني مين
سماح:قول لي نفسك مش انت اللي كانت بتقول مني بتع جامعة الدول ياصايع
انا:دي واحده صاحبتي كان معه مشكلة وانا كانت بساعده
سماح:شكل المشكلة كانت كبيرة وبتضحك
انا:كبير اوووي مش هتشربي البتاع ده بقا ولا اي
سماح: هشرب بس اقعد معي
انا مبسوط فشخخخ طبعا بس قولت لازم اتقل
انا:لا طبعا انا مش بشرب هقعد معك اعمل اي
سماح:اقعد معي نتسالي بي بعض وبعدين لازم تاكل حاجه انا جعانه
انا: لو فيه اكل اشطا انا جعان و اكل المطاعم ده مش بيعمل معي حاجه
سماح:بس كده من عنيا
سبتني شويه وراجعت بي الاكل وكان حاجه جامده اكلنا وحاضرت قعدة الكيف وخد عندك عزيزي القارئ بتلف الجون اجدع من اي حشاش(طعبا اللي بيشرب عارف الشراب مع الحرايم لي متعه تانيه )
خلصت لف ولعت الجون وتاخد النفس من بؤقه تسحب من مناخيره(زي الباك) وبداء الجون يعالي الدماغ وتروح مني قولت افتح ازازه بيره عشان الكلام يحلو
انا:خدي الكاس ده
سماح وهي مش قادرة تتكلم(طبعا من فتره مشربتش عملت دماغ بسرعة)
سماح:ماشي بس تاخد كاس معي
انا:ماشي بصحتك
شربنا البيره بدأت تهلوس ولقته بتقولي
سماح:انا عايزه اتصور
انا بستغراب:تتصوري
سماح:اه..صورني يا دياب
انا:حاضر مسكت تلفوني جيت اصور
سماح:مش هنا
انا: اومال فين
سماح: تعال جوه
انا:جوه فين
سماح:تعال بس
ومسكت أيدي وبتشدني علي اوضه النوم دخلنا جوا هي قاعده علي السرير بتقولي صور ولا اقولك استناه اقوم اغير
انا:طيب هخرج بره
سماح:تخرج فين انت زي ابني خليك
لقيته قلعت الروب وعايز اقولك عزيز القارئ انا شوفت جسمه الملط وزبي بداء يوقف تحت البنطلون والشهوة تولع فيه وهي بتوطي عشان تجيب قميص نوم من الدولاب كسه ظاهر قدامي وكان نضيف فشخ وا احمر نيك وانا واقف مش بتحرك بتفرج بس ولقيت فرسه بيضه ابزازه واقفه عليا متداريه وراه قميص نوم اسود شفاف مش تحته حاجه وكس احمر بيلمع وانا زبي واقف بس هي مش وخدها باله عشان الحشيش وبتقولي يلا
انا: تحبي اصورك ازاي
سماح: الاول صورني وانا واقفه وبعد كده علي السرير
انا ماسك الفون وبصور فيه لحد موصلنا عند السرير وبدات تخرج بز من الاتنين وتمص فيه وتقولي صور وانا بموت من المشهد اللي انا شايف وفجأه سماح تقال استناه اغير القميص ده ورحت لي الدولاب تغير القميص من فاجر لي افاجر قميص تايجر مفتوح من عند صدر كده ومن عند الفخده اليمين بس وهي بتغير وقع من الدولاب زب صناعي شألته بسرعة انا فاهمت انه بتريح نفسه بيه ورجعت سماح بتقولي يلا انا جاهزها صورني
واشتغلت صور فيه لي حد ما لقيته بتلعب في كسه وبتقولي صورني كده يا دياب ياحبيبي وبدأت تهيج وانا زبي هينفجر مش قادر
انا:كفايه كده ياموحه قميص نوم كمان ومش هيكون في دياب هيبقا في حد تاني
سماح بهيجن:هتعمل اي يعني
انا:اللي بيقول مبيعملش
سماح:طب متعمل ومتقولش
انا:افتكري انك اللي قولتي
روحت مخرج الاسد من العرين بتعه وهو علي اخرها
سماح:احا كل ده زب خخخ ده انا هقاطع زبك مص
ونزلت سماح تمص زبي باحتراف نيكك وانا ماسك راسه ونيك بؤقه اوووي وهي شغاله مص وتمص في بيوضي
وانا مبقتش قادر قولتله يلا وريني كسك الاحمر ده عايز امصه ونزلت علي شفرات كسه بي لساني شغال فيه لحس وفي زنبورها وهي تصوت اووي وتقولي ارحمني مش قادرة عايزه اتمتع دخل زبك بقا كفايه كده
وانا ولا سامع منه حاجه لحد ام نزل عسله في وشي
روحت بي راس زبي العب في كسه من بره وهي ماسكه صدره بتعصر فيه عصر وتقولي دخله ابوس ايدك دخلت زبي جامد انا كانت علي اخري برضوا واشتغلت فيه نيك وهي تصوت وتقولي نيك جامد بشرمطة كده كيفني من زمان وانا كسي ناشف وانا ازود في النيك و ارزع جامد في كسه وجسمه يتهز تحت مني وابوس في رقبته ولقته بتصرخ جامد وبتنزل عسله تاني (كان باين اووي الحرمان فيه)غيرنا الوضع لي وضع دوجي استايل وبدات اشتغل حفر في كسه واضربه علي طيزها وهي تقولي يخربيت زبك قولتله انا عايز انيك طيزك الملبن دي
سماح:متقولش انا ملكك اعمل اللي عايزة يادكري
انا عجبني الكلام وكان خرم طيزها واسع سيكا
دخلت زبي في طيزه و اشتغلت الحرب بين زبي وخرم طيزه فضلت انيك فيه جامد واضربه اسبنكات بحبه
لحد ما جابت عسله لي المره التالته وانا مبقتش قادر هجيب قولتله:عايز لبني فين يالبوة
سماح:طفي نار كسي يادكري
خرجت زبي من طيزها ودخلته في كسه وبنيك في كسه بسرعه رهيبه وهي تصوت ونا بجيب لبني في كسه اول ما نزل في كسه لقيته بترتعش جامد وتنفض مني وبتنزل عسله مع لبني و اترمت علي السرير وكسه بينزل لبن
وانا اترميت علي السرير معه هي رحت في النوم عشان النياكة الجامده دي والحشيش
وسمعت صوت باب الشقه بيتقفل وحد بيهرب ده مين ده ؟
ده اللي هتعرفه في الجزء اللي جي واتمنا القصه تعجبكم واسف لو في اي غلط انا مش وخد بالي مني بس دي بجد اوي مره اكتب فيهواللي جي احسن مع دياب الغلاب
مبسوط بس تعليقات اللي جات علي اول جزء بس اسف معرفتش ارد عشان معرفتش افتح الاكونت اللي نزل منه اول جزء والاجزاء اللي جايه هتنزل من الاكونت ده وشكرا ليكم يا احلي منتدي
الجزء التالت
اهلا بيكم يا احسن ناس في العالم اتمنا يكون الجزء التاني عجبكم و انا اسف لو مش طويل او في اخطاء
ندخل في قصتنا علي طول
واقفنا في الجزء اللي فات عند دياب لم نام معي سماح ام دينا صاحبته وسمع صوت باب الشقه بيتقفل.
انا مين اللي كان بيتفرج عليا وان بنيك سماح القلق بداء يدخل دماغي قولت لي نفسي قوم امشي نزلت من عند سماح وروحت شقتي ارتاحشويه من المعركه اللي حصلت وصلت الشقه دخلت خدت شاور وروحت في النوم…وصاحي علي صوت التلفون بيرن كتير بابا اللي كانبيرن عليا
انا: الووو
بابا:اي يا دياب مش بترد لي قلقتني عليك
انا:معلش يا ايمووون كانت نايم
بابا:طيب فوق كده وكلمني عشان عايزك في موضوع مهم
انا:حاضر يا ايموون
قفلت مع بابا ودخلت اخد شاور وخرجت من الحمام بفتكر اللي حصل ومين اللي كان بيتفرج عليا وبفتح تلفون اشوف الصور بتع سماحوبقول يابنت المتناكة جسمك فاجر زي بنتك وافتكرت بنته في الحظه دي وقولت اشوفه فين انا لسه عايز انتقام منه قولت الاول اشوف باباعايز اي وبعدين اشوفه مسكت موبايلي ورنيت علي بابا
انا:اي يا ايمون ماما عرفت انك بتخونه ولا اي
بابا:عارف يلا يا دياب مش انا ابوك اهو بس انت ابن كلب
انا:بضحك بتشتم نفسك علي فكره
بابا:كفايه هزار بقا خلينا في المهم
انا:خير
بابا:بكرة انا وامك راجعين السعودية تاني
انا:انت بتتكلم بجد
بابا:اه انت مالك زعلت كده لي
انا:يعني المفروض افرح انك هتسافر انت وماما
بابا:ياحبيبي انت مشغول في الكلية بتعتك وانا… هدني وعايز اروح اكمل شغالي في السعودية في الشركة بتعتي اللي مش عارف عنهحاجه من يوم ما نزلت مصر
انا:علي العموم انا هاجي بكره البيت ونشوف الموضوع ده ولا كمان مش عايزني اوصلكم
بابا:لا ازاي هستناك بكره بدري عشان احنا هنسافر المغرب كده
انا:تمام
قفلت مع بابا وكانت فعلا زعلان ان اهلي هيسافرا تاني قومت لبست ونزلت وانا في العربيه متحرك علي البلد عشان اهلي
تلفوني بيرن رقم غريب
انا:الوو
الغريب:ازيك يا دياب
انا:مين؟
الغريب: انا دينا يا دياب
انا مستغرب من الصدفه الجامدة دي انا كانت لسه بفكر فيك بس عملت نفسي ولا في اي حاجه من اللي في دماغي
انا:ازيك يادينا عاملة اي
دينا:تمام بخير انت اي الاخبار
انا:كويس الحمد …
دينا:….دائما
انا:اي في مشكلة معك ولا اي
دينا :لا كانت قريبه منك قولت ارن اطمن عليك
انا:بجد فينك
دينا:عند ماما
انا:طيب كويس
دينا:تحب نتقابل نشوف بعض من ايام الامتحانات الثانويه وانا مش شوفتك
انا:كان نفسي بجد يادينا بس انا نزل البلد اشوف اهلي عشان مسافرين بكره
دينا:بجد طيب ممكن تخدني معك إسلام علي عمو
انا باستغراب:ماشي بس انا ممكن اقعد يومين
دينا:اشطا عادي انا فاضيه اليومين دول
انا:تمام اجهزي علي ما اوصل عندكوا
دينا:تمام
قفلت معه وقعدت افكر اهلي مين اللي عايزه تسلم عليهم قولت ام اشوف اخرته اي معك يادينا
وصلت ولقته جاهزة وراكبت معي اتحركنا ودار بينا الحوار
دينا:انت احلويت كده لي يادياب
انا:من يومي وانا حلو يادينا
دينا: اكيد
انا:انتي امك عارفه انك معي
دينا:اها..طبعا
انا:تمام
واحنا في الطريق بنفتكر بقا ايام المدرسه ونهزار ونضحك وقلبي العلق بداء يحن لي ***ًا معا اني عايز انتقام منه عشان كانت عامله علياشريفه بس فجاه قلبي ساكت لم قالتلي فاكر يا دياب لم بركات ضربك عشاني اتعصبت اووي
انا:بس انا جبت حقي منه وضربته قدام المدرسه كله وانا مضربتش علشانك ولا حاجه انا كانت دخل اعكس وبعدين بركات ده عرفت انه خولوان في بنت كانت بتعمل معه حاجات سيكو سيكو
دينا بخوف:كانت بتعمل معه اي يا دياب
انا:حاجات قله اداب يادينا لم تكبري هبقا اقولك وبضحك
دينا:لا قولي انا كبيرة
انا:بجد…طيب ياستي البنت دي كانت بتلبس زب صناعي وتنيك بركات في طيزها
دينا بستعبط:اي القرف ده
انا بي ماكر:في ناس بنت وسخه بعيد عنك بركات اهو اللي انتي كانتي ماشيه معه في الثانويه طلع خول وبضحك
دينا بي عصبيه:انا ولا كانت ماشيه معه ولا حاجه ده هو اللي كان بيحك فيا
انا: ومالو برضوا تمشي كان بيحك فيك
كملنا الطريق لحد ما وصلنا البلد ودينا ساكته لحد ما وصلنا وبتفكر انا ازاي عرفت اللي حصل مع بينه وبين بركات وانا عارف انه هتموتوتقولي انت عرفت ده كله ازاي وصلنا البيت ونزلت انا وهي من العربيه
دينا: هي مين البنت اللي كانت بتعمل كده مع بركات يا دياب
انا:بضحك يعني انتي متعرفيش يا دينا
دينا: وانا هعرف منين يا دياب (بتعمل نفسه من بنها)
انا:يبقا انا كمان هعرف منين يادينا ويلا بقا عشان ادخل لي اهلي
دخلنا البيت لقيت ماما بتجري عليا وتخدني بالحضن
انا:في اي ياست هتموتني وبضحك
ماما: انا اقدر يا نور عيني
انا:ولو تقدري ياست الكل اي يعني كلب ورح
ماما:قاطع لسان اللي يقول عليك كده ياقلب امك
انا:حبيبتي ياقمر انتي ياعسل
ماما: مش تعرفني علي اللي معك يا دياب
انا:دي دينا يا ماما زميلتي في الكلية و كانت معي في الثانويه هنا
ماما:ازيك ياحبيبتي عامله اي
دينا بكسوف: تمام الحمد…ياطنط(قال يعني البت وش كسوف)
ماما: اتفضلي ياحبيبتي اقعدي
انا: ايمووون فين
بابا جي من ورايا
بابا:لسه فاكر ايمون يا واطي
انا: هو انا اقدر انساه قلبي طب اعيش ازاي(ميزه فيا عزيزي القارئ اني بعرف اجمل الكلام)
بابا:بتعرف تضحك علي اللي قدامك دايما زي ابوك وبيضحك
انا:هذا الشبل من هذا الاسد
بابا:دي مين المزه دي يا دياب اجنبيه دي
طبعا هو بيقول كده (عشان دينا بيضه وعيونه خضراء وشعرها اصفر حاجه كده اجنبيه فعلا)
انا:دي دينا يا بابا
بابا: دينا مين… اوع تكون دينا يلا. يا دياب
انا: هي دينا يا ايمووون
دينا بكسوف:ازيك ياعمي عامل اي
بابا: بخير يابنتي انتي اخبارك اي واخبار الست ولدتك اي
دينا: كويسن ياعمي
انا: ماما مش هناكل حاجه من ايدك دي قبل السفر ولا اي ياست الكل
ماما:من عيوني ياقلب ماما
راحت ماما وقالت لي دنيا تعالي ساعدني دينا وافقت بسرعه وراحت مع ماما المطبخ وحوار دار بيني وبين بابا
بابا: هي البت دي احلوت كده لي يا دياب
انا: انت مش قولت انك اتغير ولا اي
بابا: ياجدع بنساه وبعدين انا بسالك هي احلوت كده لي بين ان في حاجه بينك وبينه
انا:ولا في حاجه ولا نيله ده هي كانت معي وعرفت انك مسافر قالت تيجي تسلم عليك
بابا:وماله يابني تسلم …. المهم تعالي نروح المكتب عايزك في موضوع
انا: ماشي يلا
دخلنا المكتب انا وبابا لحد ما الاكل يكون جاهز
بابا: بص يا دياب انت ابني الوحيد وانت عارف انا بحبك قد اي
انا: و اي لازمته الكلام ده يا ايمووون
بابا: انا عايزك تخلي بالك من نفسك يا دياب عشان هتكون لي وحدك يابني ومش عايزك تشغل بالك بي النسوان عارفك طلع لي ابوك بسانا دلوقتي بقيت هادي عشانك
انا:انا مش فاهم انت بتقولي كده لي
بابا: اسمع مني واسكت
انا:حاضر
بابا:انا مسافر عشان الشركة اللي كانت شريك فيه مع واحد سعودي من فتره مش عارف عنه اي حاجه ورايح اشوف اي الدنيا هناكوسمعت ان شريكي ده مات وان ابنته هي اللي بقت ماسكه كل حاجه انا رايح عشان اشوف الدنيا هتمشي ازاي معه
انا:تمام بس هتقعد قد اي
بابا: لسه معرفش بس متقلقش انا هسيب فلوس في الخزنه كتير غير حسابك في البنك اللي لسه فاتحه النهارد بي اسمك خد الفيزا ديبتعتك خد منه فلوس في اي وقت تحب
انا:بس انا مش عايز فلوس انا عايزكم انتو
بابا: يابني هو انا رايح مش راجع هرجع وهرخم عليك
انا: ياريت الدينا كله تكون زيك يا ايموون
بابا: بضحك ايمووون نسخه واحده ملوش بديل يلا
انا:بضحك لا في دي ملكش حق ام انا روحت فين
بابا: اها لو كده ماشي
قعدنا هزارنا شويه وخرجنا عشان الاكل بقا جاهز ودار الحوار علي الاكل
انا:تسلم ايدك ياست الكل
ماما:طيب اشكر دينا برضوا دي شاطرة جدا
انا: اكيد تسلم ايدك يادينا
دينا:علي اي بس ده كل حاجه كانت جاهزه انا معملتش حاجه
بابا: كفايه انك موجودة معنا يابنتي
انا:طيب يلا نأكل بقا. ولا هنقعد نشكر في دينا ونسيب الاكل
بابا:كل ياعم ده انت رخم مش بتعرف تقعد ساكت
انا: يعني هجيبه من بره
وكلنا بنضحك علي الاكل المهم خلصنا وماما ودينا خدوا الاطباق من علي السفره ورجعين يقعدوا معنا
بابا:مش يلا بقا يا دياب عشان الطريق
انا:طريق اي انا هقعد ام اوصلكم
ماما:لا مينفعش عشان دينا توصل لي بيته
بابا:صح امك بتكلم صح وبعدين انا مش بحب الوادع من غير دينا مكنتش هخليك توصلنا
انا:ازاي يعني الكلام ده
بابا: زي ما بقولك كده ويلا خد بقا مفتاح البيت والشقة اللي في البرج عشان لو جيت البلد في اي وقت
انا:يعني انت شايف كده
بابا:اها ويلا قوم سلام عليا وبيعيط
انا بعيط: هتوحشني يا ايمووون
بابا:وانت كمان
سلمت علي بابا وماما وقعدت اعيط شويه وماما قعدت تقولي ان دينا دي كويسه لو كده لم ننزل من السفر يبقا نروح عند اهله ونتكلم عليهاونعمل خطوبه وانا اقوله ام تيجي بالسلامة الاول ياست الكل وبعدين ماشينا انا ودينا
ودار بينا حوار في العربيه
دينا:اهلك طيبين اوووي يا دياب
انا بزعل:اه طيبين
دينا:انا عارفه انك زعلان بس متزعلش انا موجود معك اهو
انا:دينا انا مش قدر اسوق ممكن نرتاح النهاردة هنا في الشقه اللي في البرج ولا هتخافي مني
دينا:لا طبعا انت بتقول اي اخاف منك انت لو خوفت من العالم كده انت لا
انا: حبيبتي ….يخليك
روحنا عند البرج سلمت علي عم اكرم وطلعنا الشقه ودخلت قعدت في الصاله انا ودينا ودار الحوار
دينا:انت كانت عند ماما امبارح يا دياب
انا بصدمه: اها يادينا كانت محتاجه حاجات وانا روحت اشوفه
دينا:حاجات اي؟
انا:من السوبر ماركت
دينا:كفايه كداب بقا يا دياب انا شوفت كل حاجه حصلت بينك وبين ماما
انا:اي اللي حصل يادينا؟؟؟
دينا: اللي حصل علي السرير يا دياب
انا: سماح كانت عايزه تتصور وانا صورته بضحك
دينا:بجد
انا:بجد يادينا
دينا:لي عملت كده ده انا بحبك
انا بي عصبيه:بتحبيني لا بجد ضحكتني
دينا: اه بحبك
انا:لي نسيتي لم كانت بلف وارك المدرسه كله وانتي مش بتديني وش نسيتي يا دينا دلوقتي بتقولي بتحبيني
دينا: مسألتش نفسك انا كانت بعمل كده لي
انا:لي يا دينا كانتي بتعملي كده لي
دينا:انا البنت اللي كانت بتعمل في بركات كده وبركات كان بينام معي وانا كانت شايفه اني انسانه مش كويسه وكانت عارفه انك بتحبنيوانا كانت بحبك بس مكنتش قادرة اوسخك معي عشان الوسخه اللي كانت فيه
انا: انا عارف من زمان ان انتي اللي بتعملي كده معي بركات
دينا:ازاي بقا
دياب: يبقا اسألي الخول اللي كان معك
دينا:دياب انا كانت بعمل كده مع بركات عشان انا كانت مفتوحه وهو كان موافق انه يتجوزني كده عشان بنيكه
انا: الامور مش بتتاخد كده في ١٠٠طريقة تانيه ممكن نصلح اللي حصل من غير ده كله
دينا: انا بجد اسف يا دياب لو راجع بيه الزمن مش هعمل كده وكانت ارتبط بيك انت وبتعيط واترمت في حضني
انا طبعا بفكر اعمله حاله احتواء ونخلص الموضوع بنيكه زي امه بس قولت لا عشان متقولش اني طمعن في جسمه
انا: اللي حصل حصل يادينا ومينفعش نعمل فيه حاجه
دينا: يعني اي يا دياب
انا:يعني يلا ننام عشان نسافر بكره بدري
كل واحد راح اوضه عشان ينام وصحينا الصباح عشان نمشي طول الطريق محدش بيتكلم وصلنا عند الشقه بتع ام دينا ودار بينا الحوار
دينا: دياب انا لسه بحبك وعايز نكون سوا
انا: ملوش لازمه الكلام ده يا دينا مبقش ينفع
دينا: كل اللي عايزه منك تفكر في الموضوع
انا: ماشي يادينا
نزلت من العربيه وانا اتحركت علي شقتي داخلت علي السرير روحت في النوم وصاحيت علي بعد العصر كده قولت ارن اطمن علي بابًاوماما
انا:الوو
بابا: وحشني يا كلب
انا بزعل:وانت كمان يا بابا وماما وحشني اووي
بابا:انشف كده بكره تخلص جامعتك وتيجي هنا
انا: ان…….
بابا:هقفل معك دلوقتي عشان عندي مقابله مع بنت صاحب الشركة
انا:ماشي باي
قفلت مع بابا وخدت شور ولبست لبسي وتلفوني بيرن و كان المتصل بحر (حد فاكر بحر طبعا بقا طالب في كليه الشرطة وبقا حاجه مهمه)
انا: اي حظابط بترن تقبض عليا
بحر: في حد يقبض علي اخوه
انا:قلب اخوك و…يا ابو البحور
بحر:انت فين ياعم من يوم مدخلت كسم الكليه دي معرفش عنك حاجه
انا:موجود اها ياعم
بحر:طيب ياعم انا خارج كمان شويه مع اصحابي متيجي معنا
انا:تمام اشطا انا مبضون اصلا
بحر: طيب هستناك في الزمالك هنروح نايت كلوب
انا:العب اشطا انا جي
نزلت راكبت عربيتي وروحت لي بحر الزمالك وكان واقف مع اصحابه الظباط طبعا نزلت سلمت عليهم وكانوا رجاله زي الفل الصراحه ورحنا(النايت كلوب) دخلنا والدنيا كانت مليطه علي الاخر وانا واقف لقيت حد بيخبط علي كتافي بلف لقيته بنت معي في الجامعة اسمه رباب
علام بنت من اللي هم بايعين الدنيا وصرفين حقه حاجه كده في جسم غاده عبد الرازق بظبط بتعت خروجات وبتشرب كل حاجه
رباب: اي يا ديبو انت ليك في الجو ده
انا:رباب عاملة اي
رباب:انا فل يا ديبو
انا: اتمنا
رباب:بتعمل اي هنا
انا:مع اصحابي وكده
رباب:هم فين انا معي اصحابي برضوا..لو كده نقعد سوا
انا:اشطا
راحت رباب عند اصحابه ورجعت بيهم واتعرفنا علي بعض وخدنا سهرتنا واحنا خرجين من النايت رباب بتقولي
رباب:انبسط اووي يا ديبو النهاردة
انا:انا اللي انبسط اني شوفتك
رباب:خد رقمي وبعد كده لو في خروجه ولا حاجه نظبط مع بعض
انا:اشطا
وماشيت رباب واصحابه وانا خدت عربيتي وسلمت علي بحر ورجعت الشقه لقيت دينا قاعده علي السرير بتعي بي قميص نوم فاجر ورديكده ومش لبسه تحته اي حاجه انا طبعا مصدوم من اللي بيحصل ده
انا:انتي دخلتي هنا ازاي
دينا:يعني ده اللي شغلك ومش وخد بالك من الفرس ده
انا:اه مش شغلني دخلتي هنا ازاي
دينا:لم كونا مع وبعض في الشقه عندكوا انا اخدت نسخه من المفتاح بتع شقتك وانا جيت عشان عارفه انك ساكن لوحدك
انا: وانتي عايز اي دلوقتي مش فاهم
دينا:انت بتتكلم بجد
انا:اه بتكلم بجد عايز اي و اي القرف اللي انتي عامله في نفسك ده
دينا:قرف
انا:اه قرف ويلا اخرجي من هنا (طبعا انت دلوقتي عزيزي القارئ بتقول ما تنيك وانت ساكت حد لقي)
دينا:انت بتطردني يا دياب
انا:اه يا دينا
دينا: ماشي يا دياب بكره اعرفك مين دينا الغباشي
انا:انا هكون نايم بكره تعالي بعد بكره وبضحك
خرجت دينا من عندي متعصبه وخدها قرار انه تدمرني
(انا بقا اقولك انا معملتش معه حاجه لي عزيزي القارئ عشان لو عملت معه كده هكون ضعيف قدامه في ما بعد وهي عايز تخليني زيبركات انيكه واتجوز انه خدت باله من امي انه معجبه بيه وانا حبيت اقفل الموضوع معه اصلا)
انا:يلا سكه السلامه
روحت في النوم وصحيت الصباح قولت انزل الجامعة بقا من فتره مش بروح خدت شاور ولبست هدومي وخدت عربيتي وصلت الجامعهوقبلت هناك رباب ودار بينا الحوار
رباب: يعني بتسهر وكمان منضبط في جامعتك لا ده انا هبداء اعجب بيك
انا:ياريت ده احنا فينا شبه من بعض نفس الدماغ وبضحك
رباب: افكر
انا: براحتك يا وحش الكون خد راحتك في التفكير بس انا ممكن اطير لو خدتي راحتك اووي في التفكير ههه
رباب: بتضحك بشرمطة كده وماشيت
وانا واقف اتفرج علي طيزها المدوره دي دخلت خدت المحاضرات بتعتي وخلصت وخرجات من الجامعة وصلت الشقه ولقيت رقم بيكلمنيعلي والواتس غريب
الغريب :ممكن نتعرف
انا:اي الجو القديم ده
الغريب: اي ياعم انت ساخن زي زبك لي كده
انا:حلو اوووي هتقولي مين ولا اعمل بلوك
الغريب: طيب ممكن تقابلني في المكان اللي هقولك عليه وانا افاهمك كل حاجه
انا:لا طبعا
الغريب:مش هتندم هقبلك الساعه ٧بليل علي الدائري
انا: دائري ههههه اي الاشتغاله دي
الغريب: مش اشتغاله تعالي بس ومش هتندم باااي
انا قعدت افكر مين دي ودائري اي قولت اروح واشوف هي مين وعايز اي. الساعه جت٧ وانا كانت موجود علي الدائري وكلمت الرقم اناموجود في المكان اهو انتي فين
هي: تعال عند نزله المرج
انا:تمام
هي: انت اللي راكب الفورد دي
انا: اه
لقيت الباب بيتفتح وفي بنت جامده اوووي لبسه عبايه سودة بتراكب وبتقولي هاي يا قمر
انا:انتي مين ياقمرين
هي:طيب اطلع بينا طيب عشان الناس
اتحركت بي العربيه ولقته بتقلع العبايه ولبسه تحت العبايه كات و هوت شورت فاجر وبتقولي اي رايك
انا:في اي
هي: انا مش عجبك
انا: انتي مين اصلا
هي :انا خلود سكر معقود
انا:ياسلام
خلود:مالك بس متوتر لي
انا:هتوتر لي انا مش شايف اي حاجه تستاهل اني اتوتر
وبعدين انا جيت اهو انتي عايز اي
خلود: عايزك انت
انا:وانتي تعرفني منين بقا
خلود: من الفيس بوك بتعك صورك تجنن
انا: وجابتي رقمي منين
خلود: من وحده صاحبتي تعرفك
انا:اسمه اي
خلود:هايدي
انا عرفت انه حوار وش عشان معرفش حد بي الاسم ده
انا:اه هايدي اعرفه طبعا يابنت اي ده انا كانت لسه معه كانت تقولي طيب . طيب انتي عايز اي دلوقتي
خلود: عايزك توقف في حته ضلمه كده او نروح اي شقه انا عايز اتناك منك
انا: انتي جرائه اووي بس انا مليش في الكلام ده
(فلاش باك)
(اول ما ركبت خلود وهي بتقلع العبايه تلفونه الشاشه فتحت كده وعرفت انه بتسجل الكلام اللي بينا)
(عودة من الفلاش باك)
خلود: ازاي بس ده اول ما زبك يدخل بؤقي هيبقا ليك وليك وبتقرب ايده من زبي
انا واقفت بي العربيه ومسكته من شعرها وخدت تلفونه ونزلت فيه ضرب بي اقلام وبقول
مين اللي بعتك يابت الشرموطه وهي قعدت تصوت بس طبعا احنا علي الدائري مفيش حد بيوقف لحد
خلود: خلاص هقول
انا: مين انطقي
خلود:دينا
انا:دينا
خلود: اه دينا هي اللي كلمتني وعرفتني اللي حصل بينكم في الشقه عندك وخدت منه فلوس كتير عشان اقبلك واسجلك اللي هيحصل بيناعشان تفضحك وتبعت الكلام ده اي ابوك
انا: يابنت الشرموطة يا دينا ده انا هفشخك
خلود: هتعمل فيه اي
انا:ولا اي حاجه همسح بس التسجيل ده وانزلي
مسحت التسجيل ونزلته علي الدائري بي الكات و الهوت شورت يمكن حد ينكه عشان متاخدش فلوس علي الفاضي ورجعت شقتي فتحتالواتس وبعت لي دينا فيديو ليه وهي بتتناك من بركات وصور امه
وقولتله وحياه كسمك لي افضحك انتي وامك يا شرموطة يابنت الشرموطة بقا انا تبعتي لي واحده شبهك عشان تسجلي
دينا: لم شافت الفيديو والصور قعدت تعيط وتبعت فويس نوت تقولي سمحني يا دياب معلش انا اسفه اني عملت كده انا اسف بلاش حديشوف الفيديو ده
انا: احسن ليك ابعدي عن طريقي ولو عرفت انك بتفكري تعملي حاجه تاني هفضحك انتي وامك يا شراميط
دينا: فويس نوت انا اسف يا دياب بلاش تعمل حاجه لي ماما
انا:انا حذرتك سلام
مين اللي كان واقف علي بابا اوضه دينا وسامع كل اللي حصل ده ده اللي هتعرفه في الجزء اللي جي
حابب اشكر كل حد كتب كومنت حلو وبرضوا اي حد شايف ان القصه فيه اخطاء احب اقولك ان دي اول مره اكتب وكل جزء بحاول اظبطفيه واللي جي احسن احب اشكركم يا احلي منتدي في الدينا واشكر الادارة
اشوفك الجزء اللي جي مع دياب الغلاب باااي
الجزاء الرابع
اهلا بي كل اخواتي ملوك المنتدي مبسوط بي رد فعل الناس علي القصه وانه عجبكم واتمنا اللي جي يعجبكم برضوا من غير كلام كتيرنرجع لي قصتنا اهلا بيك في الجزء الجديد من قصه دياب الغلاب
اخر حاجه واقفنا عندها دياب لم بعت لي دينا صور امه والفيديو بتعه وهي بتتناك من بركات وهي كانت بتعيط وفي حد سامع دينا مين هوبقا الشخص ده يبقا رشا مرات ابو دينا
رشا:انا كانت عارفه انك جايه بي مصيبه ياشرموطة بس اصبري عليا وانا هوريك هعمل فيك اي يابنت البوه بس مين دياب ده واي موضوعه
نرجع عندي انا في الشقه بشوف حوار الجامعه ده عشان الامتحانات علي الباب سمعت صوت رساله علي فون قولت اشوف مين لقيت ربابهي اللي بعته الرساله بتقول:اي ياعم فينك
انا:شكلك مخدتيش وقت في التفكير
رباب:خوفت لا تطير زي ما قولت
انا:لا مش ممكن اطير وانتي موجوده يابطل
رباب:طيب اي مش هتسهر النهارده
انا: سهر اي يابنتي الامتحانات قربت
رباب:ياعم امتحانات اي دلوقتي لي السيره الوحشه دي
انا:طيب عايز تروحي فين
رباب:شوف انت هتوديني فين
انا:طيب هلبس وكلمك تكوني جاهزه
رباب:اشطا
قومت اخد شاور ولبست ومش عارف هروح فين بس قولت اعمل معه زي سماح اجيب حشيش معي لازم القعده وكده نزلت من الشقه خدتالعربيه روحت جبت الحشيش وكان طرررش زي ما الراجل بيقول ههه
وكلمت رباب
انا بقولك اي جايه معك بي سفر
رباب:هنروح فين ومتقوليش ساحل والجو ده انا زهقانه منهم
انا:ساحل اي وقرف اي انا هوديك مكان فاجر متقلقيش بس هنقضي اليوم هناك هنرجع بكره زي دلوقتي
رباب:هنروح فين يعني
انا:هنروح قريه تونس في الفيوم مكان هادي وجميل
رباب:ياااه انا بجد نفسي اروح المكان ده من زمان
انا:اشطا اجهزي ونتقابل هاجي اخدك بي عربيتي
رباب:تمام
انا روحت احضر الشنطه بتعتي وكلمت حد صديق بابا عشان احجز فيلا في تونس وخلصت مع صديق بابا ونزلت ركبت عربيتي وخدترباب واتحركنا لي قريه تونس وصلنا الصباح كده قبلت صديق بابا في الفيلا اللي اخدته وكانت هموت و انام انا و رباب دخل كل واحد فينااوضته ونامنا لحد الضهر كده ولقيت رباب خرجه بي كات وهوت شورت جسمه ابن متناكة فاجر تهيج بنت الوسخه
انا:اي يابطل الحلاوه دي
رباب:دي حلاوتك ياقلب البطل… اي مش هننزل البول
انا: ده احنا ننزل وننزل اللي نفسك فيه انا معك فيه
وقامت قلعة الهوت شورت والكات وكانت لبسه بكيني
ابن حرام قطعتين شكله فاجر انا واقف بتفرج
رباب: اي ياعم انت هتأكلني
انا:ياريت
رباب:طب يلا ولا اي
انا:روحت دخل لبست شورت وخرجت شالته علي ايدي وجسمه كانت طري نيككك وزبي بداء يوقف في الشورت وروحت نزل بيه البول وخدعندك عزيزي القارئ لعب وهزار وتحسيس علي جسمه الملبن ده في البول وهي عامله نفسه عبيطه وانا شغال تفريش تحت المياه
رباب:كفايه بقا يا دياب اللي بتعمله ده (بشرمطه)
انا:هو انا عملت اي
رباب:شوف انت بتعمل اي
انا:يعني انتي مش عايزني اعمل كده
رباب:لا عايزك تعمل كده
انا قومت وخدها بوسة في شفايفه جامده وهي بداءت تروح مني في المياه وايدي شغاله تفريش في كسه وهو مولع تحت المياه قمت هربتمني وخرجه من المياه وبتجري جوا انا خرجت من البول وزبي واقف في الشورت و خده جراي لي جوا وهي كانت نايمه علي السرير وقلعتالبيكني وبتقولي تعال هنا
انا:هنا فين
رباب: عند الكوكو
انا:لي
رباب: عشان تدلع الكوكو
انا نزلت علي كسه لحس ومص في كسه وهي كانت مفتوحه وهي تتلوه وتصوت جامد وتقول: احححححح جامد دخل لسانك في كسي ياديبو عايز اجيب لبني اوووي يادياب مص اوووي ماسكه راسي ودخله جامد في كسه كانت شهوته عاليه اوووي
وانا شغال مص ولحس في شفرت كسه وزنبور بخربش فيه بي ايدي وهي تصوت وتقولي مش قادر عايزة اتناك يلا يا دياب رايحني عايزامص زبك خارج زبي من الشورت لي شفايف رباب العسل وهي نزلت مص في زبي بطريقه جامدة نييييك وفي بيوضي وانا ماسك رأسهوبنيك في بؤقه لحد ما تتخنق اخرجه
رباب:يلا عايزه في كسي يلا بسرعه مش قادرة
بداءت العب بي زبي علي شفرات كسه الوردي
وهي تقولي ارحمني بقا ودخل زبك بقا
بداءت ادخل راس زبي وهي تصوت وفجاه دخلته كله جامد صرخت اووووي وبداءت ترتعش وتتنفض وجابت عسله اول مره اشتغلت فيه نيكجامد واسبنكات
وهي تصوت ااااه ااااه جاااامد اووووف اححححح زبك جامد يا دياب نكني نكني افشخ كسي اووي احح انا بعشق زبك اوووف اااااه ااااهيلا دخله في طيزي دخلوا في طيزي وكسي يادياب
وانا مش شغال نيييك نامت علي ضهري وهي راكبت زبي من فوق تدخل زبي في كسه وتحطه في طيزها فاضل الوضع كده شويه لحد ماسخنت وبداءت تتنطط علي زبي وهو في طيزها وتلعب في كسه جامد و كان شكله فاجر وهي بترززع طيزه علي زبي و ابزازها بتتنططقدامي وانا ماسك بزه وبفرق فيه وهي تصوت ااااه يا ديبو مش قادرة ولقيت بركان لبن انفجر علي جسمي بطريقه غريبه واترمت عليالسرير وكسه بينزل لبن
انا: اي تعبتي
رباب:انا اول مره اتمتع كده زبك ده فاجر
انا:انتي اللي جسمك نار عايز أكلهِ
رباب:يخربيتك انت لسه عايز تنيك
انا:هو انا عملت حاجه لسه اليوم لسه طويل
رباب: طب يلا قوم
عملنا وضع الدوجي استايل وشتغلت حفر في كسه وبرزع جامد وهي تقول :اوووف اووووف جامد دخله كله دخله كله وانا هايج من الكلاموعمل اضرب في طيزها المدوراه وبقوله عايز لبني فين ترد: هت علي وشي عايز اشرب لبنك كله وانا بنيك فيه بسرعه رهيبه طالعت زبيونزلت لبني في وشه وغرقت وشه لبن وهي تخد من وشه وتشرب لبني كل لبني شربته الفاجرة ودخلنا ناخد شاور سوا
واحنا في الحمام انا شغال تقفيش ولعب في كسه لحد ما خلصنا
قولتله انا جعان يلا نخرج نأكل اي حاجه روحنا مطعم سماك علي البحيرة وكان الجو جميل جدا رومانسي
أكلنا والدنيا حلوه
رباب:بجد انا مبسوطة اوووي يا ديبو انت انسان جميل اوووي
انا: انا اللي مبسوط اوووي بجد عشان احنا سوا كان يوم جامد
رباب:ياريت يبقا نكرار الحوار ده تاني
انا: اكيد
يلا بقا عشان عملك مفاجاه وخدته ورجعنا الفيلا وجابت الحشيش وسكي (عشان انا عارف انه بتحب الحاجات دي)
هوب فرحت اوووي بس كانت زعلانه اني مش بشرب معه خدت كاس والقاعده احلوت وقالتلي عايز ارقص
شغلت اغاني وقامت ترقص اجدع من اي راقصه وجسمه جامد ورحت شايله وعلي السرير علطول وعملنا اجدع زب وخلصنا و اتحركنا عليالقاهرة و رباب نامت في الطريق عشان سكرانه وصلنا القاهرة وفوقت رباب عشان تقولي اوصله فين. وعرفت منه العنوان وصلت عند الفيلارباب ونزلت رباب من العربيه و انا ماشي لقيت شاب واقف هيولع مين الشاب ده
(فواد سليم يبقا جار رباب ومعجب بيه وعايز يرتبط بيه بس رباب مش معبرها عشان هو من الناس بتع بابًا وماما اوووي )اتحركت بيالعربيه وانا ماشي لقيت عربيه مرسيدس بتجري معي وتزنق عليا
انا:ده مين ابن القحبه ده هو عبيط ولا اي بشوف مين
طلع فؤاد جار دينا واقفت بقوله في حاجه
فؤاد: تيجي سباق علي مفتاح عربيتك
انا:ياجدع انت قول كلام غير ده
فؤاد: شكلك خايف ترجع من غيرها. وبابا يضربك
انا بي بارود :يلا و الجدع اللي ميزعلش
(بيني وبينك عزيزي القارئ هو عربيته احسن من عربيتي هو مع مرسيدس وانا معي فورد بس بترجع لي اللي سايق)
بداء السباق وهو مش عايز سباق هو عايز يخليني اعمل حادثه غيران بقا ههههه هو يزنق وانا ازنق برضوا لحد ما قبلنا عربيه نقل تقيلواقفه في الطريق وفي مكان يعدي واحد من هنا لي هنا هو يزنق وانا ازنق لحد ما انا عديت وهو لسه هيعمل حادثه كسر يمين جامد راكبالرصيف والعربيه باظت من تحت ادمرت وانا بعدت عنه
انا بي انتصار: يلا بكسمك جي معي انا ده انا تعليم السعوديه يلا وبضحك جامد (وشغلت عنبه ابعد عني عشان غشيم)
وصلت البيت عشان انام تعبان فششخ دخلت علي السرير روحت في النوم بي هدومي
في حته تانيه:
مين اللي عامل فيك كده
فؤاد: مفيش حد عامل فيا حاجه يا بابا
سليم ابوه فؤاد(رجل اعمال غني بس ظالم)
سليم:ازاي يعني عملت حادثه لوحدك
فؤاد:اه يا بابا
سليم:علي العموم انا هعرف بطرقتي
فؤاد قاعد مع نفسه….يابن الوسخه لا اعلمك الادب
نرجع عندي صاحي من النوم جسمي مكسر وتعبان قولت اقعد في البيت النهاردة مخرجش وشوف اللي ورايه في الجامعة وكده والدنياماشية عادي مفيش جديد
انا نجحت في الجامعة ورحت سنه رابعه وبحر نجح في كليه الشرطه ومرات ابو دينا عايزه تعرف مين دياب ودينا بتفكر في مصيبه تانيه لياوبابا لسه في السعودية مع بنت شريكه و رباب كل يوم معي وكل يوم نيك والدنيا ماشيه كده و في يوم بحر كلمني عشان ننزل نايت كلوبواجيب رباب واصحابه وكده واتفقنا ونزلت اتحركت اجيب رباب والبنات و اتقابلناً واحنا في النايت والدنيا ماشيه حلوه و رباب قاعده عليحجري بترسم علي نيكه وكده بتلعب بي طيزه علي زبي ولقينا حد دخل بيشد رباب مين ده
فؤاد: انتي قاعدة كده لي
رباب :وانت مالك انت
فؤاد: مالي ازاي
انا: اي يابطل هي مش واقفه معي
فؤاد:حد بيتكلم ياجماعة
انا:اي نسيت اللي علم عليك ولا اي
فؤاد جاي يمسكني عشان يضربني اتفاجا بي باب واقف قصدها كان بحر
بحر: مالك ياوحش في اي
فؤاد: مالك انت ياخول امشي يابني لا احبسك (كان فاكر بحر جرد في المكان عشان كان لبس اسود وجسمه عضلات وكده وحلقشعرها ميري)
بحر:تحبسني طيب وريني ازاي كده
وماسكه ادله في دماغه بي ازاه بيره
بحر:عشان تبقا قضيه اهي
الجاردات اتلمت علينا احنا خرجنا بره وكده وفؤاد بعت يجيب ناس عشان تضربني (محروق مني اووي كل مره اعلم عليه)
وبحر كلم واحد صاحبه كان لسه متخرج وماسك في القسم المكان اللي احنا فيه
الرجاله بتعت فؤاد وصلت وجاين علينا
وصاحب بحر وصل ومع بوكس وعساكر
نزل صاحب بحر (خالد الشعراوي)خد يابني الناس دي علي البوكس يلا وخد الواد المتعور ده اللي هو(فؤاد)
بالفعل حصل خدو فؤاد والعيال اللي معه وانا ماشيت رباب واصحابه وروحت انا وبحر القسم مع خالد واحنا في القسم فؤاد انت مشعارف انا ابن مين ده انا هشيلك من الداخليه بس اصبر كان فؤاد كلم ابوه وكان خالد عامل محضر ان فؤاد كان سكران والناس اللي هوكان جيبهم كانوا بي تهجموا علينا انا وبحر واكتب ان بحر طالب في كليه الشرطة محضر ابن متناكة
ابو فؤاد وصل وبيزعق بيقول مين اللي حبس ابني
خالد: نعم في حاجه
سليم:فين ابني ومين اللي عامل فيه كده
خالد:ابنك في الحبس وانا اللي عملت كده
سليم: انت عبيط يلا انت عارف ده ابن مين. ده انا هوديك في داهيه
خالد: يلا و عبيط امممم يا امين محمد دخل الرجل العبيط ده مع ابنه
الامين مسك سليم من اقفه ودخله مع ابنه و سليم بيزعق
المحامي اللي جي مع سليم
المحامي: اللي بتعمله ده مش في مصلحتك
خالد: اعلي ما في خيالكم اركبو
انا اقولك خالد قلبه جامد كده ازاي
(خالد عزازي الشعراوي يبقا ابوه الواء عزازي. الشعراوي مساعد وزير الداخليه )عشان كده مش خايف
المحامي قاعد يكلم ناس لي حد ما حد تقيل في الحكومه تقريبا للواء برضوا بس مش تقيل زي ابوه خالد
اللواء مش ممكن خالد عامل اي يخربيتك ازيك و ازاي بابًا يعني ينفع تتخرج ومعالي اللواء يخليك تخدم مع حد غير
خالد: اونكل مدحت اخبارك يا باشا عامل اي انت عارف بقا مش بحب الواسطه
مدحت: علي. العموم مكتبي مفتوح ليك في اي وقت
خالد: يا باشا شرف ليا اي حضرتك جي لي سيادة العميد
مدحت:لا ده حد صاحبي واقع في مشكلة وانا جي اشوفه
خالد:يا باشا كانت كلمتني وخرج بي تلفون . ده مين ده يا باشا
مدحت: رجل الاعمال سليم المحامي كلمني قالي انه هنا وان الموضوع بسيط بس الظابط مش عايز يعدي الموضوع
خالد: اممممم عارف يا باشا قبل ما تجي انا كانت همشي المحضر نيابه بس عشان انت بنفسك تيجي لي هنا مقدرش اتكلم
مدحت: هو انت الظابط
خالد: اه بس الرجل ده قل ادابه يا باشا قولت اعلمه الادب شويه
وعلي العموم يا امين محمد هت الناس من الحبس
مدحت: انا هعرف اخد حقك منه
خالد : يا باشا انا خدت حقي منه خلاص
مدحت : مش بتعرف تسيب حقك زي ابوك بظبط
مين بقا اللي سامع كل ده ومصدوم سليم ابو فؤاد
خرج سليم من الحبس هو و ابنه خالد بيقول لي سليم
خالد: المره دي عشان الباشا بس المره الجايه مش هسيبك ولا انت ولا ابنك اللي فرحان بيه ده فك الكلبشات يا امين محمد
سليم:ساكت مش بيتكلم ولا هو ولا ابنه
خرجوا من القسم ومدحت بيشكر خالد
وانا وبحر واقفين هنموت من الضحك ودار بين مدحت وسليم حوار في العربيه
سليم: احا يا مدحت اي اللي انت عملته ده
مدحت:عملت اي انا خرجتك من السجن
سليم:ده انت كان ناقص تعزم الواد علي عشاء
مدحت:تصدق نسيت
سليم:ياعم احا اي البرود ده
مدحت: انت عارف ده يبقا ابن مين ياسليم
سليم:هيكون ابن مين يعني ابن لواء عادي يعني
مدحت:هو ابن لواء بس مش عادي ده ابن مساعد وزير الداخليه
سليم:بصدمه بتقول مين.
مدحت:زي ما سمعت كده وكان ممكن يوديك في مصيبه انت و ابنك يبقا اسكت وتشكر… انك خرجت
سليم: يعني ده ابن عزازي الشعراوي
مدحت:بظبط كده
سليم:يالهوووي
نرجع عندي في القسم
بحر: مش عارف اقولك اي يا خالد بجد
خالد: ولا تقول اي حاجه انا كانت قاعد زهقان اصلا بس هو اي اللي حصل
انا: هقولك اللي حصل من الاول حكيت لي خالد من الاول عند العربيات لحد ما جينا هنا
خالد: يعني ده كله عشان هو غيران انك واخد البت منه عيل خول يعني
انا:بظبط بس بجد شكرا ياباشا مش عارف اقولك اي انت عملت معهم الصح
خالد:ياعم صح اي وغلط اي انت لو محتاج حاجه يبقا كلمني ده الكارت بتعي بحر اكتر من اخويا
خلصنا عند خالد وبحر قاعد يشكر في خالد وماشينا وكل واحد راح لي حاله انا وصلت البيت بفتح الفون لقيت كميه مكالمات كتيرة فشخخخمن بابا و رباب
انا: اي ده كله
كلمت بابا وبعد سلامات كتير عرفت منه ان بنت شريكه نزله مصر و بابا عايزني استقباله بكرة في المطار واخده البيت بتعنا واهتم بيه وكدهقولتله تمام وقفلت معه. وكلمت رباب عشان تطمن وقفلت مع رباب بعد ما حكيت اللي حصل وروحت في النوم عشان اروح المطار
الصباح الساعة:٩:٣٠كانت موجود في المطار وانا مش عارف انا واقف مستني مين كلمت بابا
انا:بقولك اي يا ايمووون هو انا هعرف المزه ازاي
بابا:مزه؟ اي يلا الاسلوب ده
انا:بحاول اقلدك ومش عارف يا ايمووون
بابا:بضحك ماشي ياوسخ انا هي عارفك شفت صورك
انا:من اوله بتكراش
بابا: اي بتكراش دي
انا:موضوع كبير كده قولك بعدين سلام دلوقتي
انا طبعا واقف قولت اكيد عجوزه عشان كده بهزار وبقول
لي بابا مزه وكده وخد عندك المفاجاه دي عزيزي القارئ
صاروخ سعودي فاجر دخل عليا ابن حرام بتقولي دياب دياب انا واقف ابص يمين وشمال دياب مين دياب انا
دي تكون نهايه الجزء الرابع واسف لو الجزء صغير الجزء اللي جي طويل مع الصاروخ السعودي استنوني مع دياب الغلاب شكرا لي ايحد بيقول كلمه حلوة
الجزء الخامس
اهلا بيكم يا اصحابي مبسوط ان الجزء عجبكم و ان القصه بداء يكون ليه متابعين بحب اشكر الادره و اسف لو الجزء اللي فات كانصغير
نبداء الجزء واقفنا الجزء اللي فات وانا في المطار مستني الصاروخ السعودي و ندخل في الموضوع علطول
في بنت داخله عليا وبتقولي دياب دياب
انا واقف مش مصدق ان البطل ده بيقولي انا وصلت عندي وبتقولي
البطل: كيفك دياب
انا:كويس اوع تكوني انتي اللي انا واقف هنا عشانه
البطل: اييي انا
انا: هو بابا مش بيبطل يبعت الحاجات الحلوه دي
البطل:بي كسوف شكرا
انا:اسمك اي طيب
البطل: اسمي جميلة
وهي فعلا كانت جميلة
انا:ده الاسم ولا الوصف
جميلة: انتو المصريين عليكم كلام بضحك
انا: ده احنا غلابه
جميلة:اكيد انا كانت بدرس في مصر عاشت هنا احلي اربع سنين في حياتي وبحب الاهرامات اووي
انا: اي ده بجد يعني انتي نص مصري بقا علي نص سعودي علي العموم نورتي مصر يلا نمشي بقا علي البيت
جميلة: اوكي يلا بس علي الفندق مش علي البيت عشان ابقا علي راحتي
انا:ازاي مش هينفع بابا هو اللي قال انك تروحي البيت
جميلة:معلش عشان اكون علي راحتي
انا:تمام بس وعد اكون معك في اي مكان تمام
جميله: تمام
وصف جميلة(بنت لون البشرة قمحاوي الجسم مشدود صدرك واقف الطيز اي بقا حاجه كده مرسومه ومدوره كده وشعر اسود حاجه جامدةمن الاخر)
اتحركنا من المطار لي فندق الفور سيزون اللي كان في حجز بي اسمه هناك وشكرتني ورحت ترتاح وخدت رقمي
وانا رجعت لي الشقه انام شويه بعد ما كلمت بابًا عرفته اللي حصل وبابا قالي خالي بالك منه علي قد ما تقدر خروجات والكلام ده وصلتالشقه دخلت نامت وصحيت من النوم علي المغرب كده خدت الشاور بتعي ولبست ونزلت اشوف مطعم عشان اكل وكده و تلفوني رن
انا:الوو
الرقم: وينك دياب
انا:جميلة موجود اهو ممكن نتكلم مصري بقا احنا في مصر
جميلة:حاضر يا باشا انت فين بقا
انا: اهو بشوف مطعم اكل عشان لسه صاحي من النوم
جميلة:طيب هتسبني كده ولا اي خدني معك
انا: من عيوني ربع ساعة واكون قدام الفندق تكوني جاهزة
جميلة:تمام
وصلت عند الفندق وكلمت جميلة ونزلت وكانت فعلا جميلة بجد واحنا في العربيه اتعرفت اكتر علي جميلة وعرفت انه عنده ٢٦سنه وكانت فيمصر بتدرس اقتصاد عشان الشركة إللي ورثتها من ابوه و ان بابا اقترح انه تنزل مصر تغير جوا وكده وصلنا مطعم عشان نأكل واحنا فيالمطعم حصل بينا حوار
جميلة:وين حبيبتك يا دياب
انا: انا مش مرتبط
جميلة: ازاي البنات في مصر مش عندهم نظر
انا: شوفتي بقا وانتي مرتبطة
جميلة:لا مش مرتبطة
انا:يبقا الشباب في السعوديه مش عندهم نظر بضحك
جميلة:انا مكانش عندي وقت عشان الدراسه والشركة
انا:ودلوقتي عندك وقت
جميلة: بفكر في الموضوع شوية كل ست بتكون محتاجه راجل في حياته يكون معه زي ما بتقولوا يامصريين علي الحلوه و المره
انا:صح كلام صح
جميلة:وانت بتفكر ولا شنو
انا:الصراحه انا بحب اكون حر مش بحب جو الارتباط ده بس لو في فرصه ان يكون في وقت سعيد معه حد معنديش مانع
جميلة:فاهمت عليك تقصد وقت سعيد في السرير
انا:٩٠٪ كلامك صح وبضحك ان الحوار في جرآه منها
جميلة:شكلك مش سهل يا دياب
انا:لي بس
جميلة: كل يومين مع واحده وكده
انا:لا مش قوي كده بس زي ما قولتلك بحب اكون حر
جميلة: طيب يلا نمشي ولا هنكمل اليوم هنا
انا:لا طبعا يلا
خرجنا من المطعم ورحنا كافيه علي النيل كان الجو جميل وجميلة طلبت شيشه بعد اذني وانا وافقت وقولت لي نفسي هي جايه تقضي وقتسعيد كده وشكلي هنبسط معه
جميلة:انا بحب مصر اوووي دياب
انا:و مصر كمان بتحبك
جميلة:انا نفسي اعيش في مصر اوووي يا دياب
انا:طيب و اي المانع عيش
جميلة:ولا اي حاجه من بكرة اشوف فيلا في مصر واعيش هنا انا مليش حد في السعوديه من بعد بابا ممكن تساعدني دياب
انا :من بكرة يكون عندك احلي فيلا هكلمك بكره تيجي تشوفي المكان
جميلة: تمام يلا بينا عشان عايزه ارتاح
انا:يلا بينا
اتحركنا وصلت جميلة الفندق وروحت شقتي وقعدت اسرح في جمال جميلة و قد اي هي حلوه بس هي جريئه شويه في الكلام وقطع افكريمكالمه من رباب
انا:مش وقتك خلص
التلفون رن تاني.. انا فتحت
انا:اي يا رباب عاملة اي
رباب:بجد برن عليك من الصباح مش بترد لي
انا:معلش كان عندي شوية مشاكل
رباب:طيب رد عليا عرفني
انا:معلش بقا سامحني
رباب:انت فيك حاجه غريبه من يوم فؤاد
انا:مفيش اي حاجه بجد
رباب:طيب انا عايزه اشوفك
انا:لا مش هينفع النهاردة
رباب:ماشي يا دياب بكره طيب
انا:ولا بكرة برضوا مش فاضي
رباب:ماشي يا دياب لم تكون فاضي انا موجودة (بي عصبيه)
انا:تمام
رباب:انت بارد سلام
وقفلت
انا:كسمك هي ناقصه قرف
انا بقا عزيزي القارئ مش بحب الحاجة اللي بيكون عليها مشاكل رباب هي من وراه مشاكل قولت ابعد عنه شوية ورجعت افكر في جميلةوكلمت واحد صاحبي لي في جو العقارات وكده عشان اشوف فيلا لي جميلة واتفقت معه علي كل حاجه ودخلت انام نامت وعليالساعه٨:٣٠الصباح كلمت جميلة عشان نروح الفيلا جميلة قالت
جميلة:دياب انا عايزة شقه علي النيل انا بحب النيل
انا: تمام حاضر يلا بس اجاهزي وانا جي في الطريق
كلمت صاحبي يغير موضوع الفيلا ده ويشوف شقه علي النيل وصاحبي رد علي ان في شقه بس غاليه انا قولته ابعت العنوان متشغلشبالك بي الفلوس وصلت عند الفندق وجميلة نزلت اتحركنا علي عنوان الشقه وجميلة عجبتها الشقه واتفاقنا علي كل الحاجه وطبعا هي عشانسعوديه مينفعش العقد يكون بي اسمه
جميلة:انا هكتب الشقه بي اسمك دياب
انا:لا طبعا
جميلة:مفيش غيري قدامك وبعدين انا بحس بي الامن معك
(انا لسه عارفك من يومين بتحسي بي امان ازاي)
انا:ماشي ياجميلة لي حد ما تعملي اقامه هنا ونغير العقد
خلصنا كل حاجه وكانت عمل مفاجاه لي جميلة بليل كانت حجز يخت في النيل انا وهي بس نتعشاء فيه جو رومانسي كده انا كانت معجببيه الصراحه منكرش واحنا في الطريق لي الفندق عشان اوصله عرفته اني عزمه بليل وكده ورحت ونزلت من العربيه وانا اتحركت اشتريطقم كلاسيك وافخم علي الدنيا كده ورجعت الشقه وعلي المغرب كده قولت اجهز بقا لبست الطقم كان شكلي جامد الصراحه مع دقني(كانت عيل مز الصراحه عزيزي القارئ) وكلمت جميلة واتحركت اخدها وصلت الفندق ونزلت جميلة كانت لبسه فستان اسود جامد اووي واناطقمي كان اسود برضوا كان شكلنا حلو وصلنا اليخت وكان المكان جميل اوووي و قاعدنا وحصل بينا حوار
جميلة:المكان جميل اوووي يا دياب
انا:الجميل لي الجميلة
ضحكت ضحكه بي كسوف كده
انا يلا ناكل الاكل نزل والموسيقى اشتغلت و اليخت اتحرك في نص النيل
انا: قولت انك بتحبي النيل ملقتش مكان احسن من هنا اعزمك في
جميلة: انا متشكرة ليك جدا دياب انت انسان بجد محترم
انا:بلاش الكلام ده بينا احنا واحد
خدنا السهرة في النيل بين ضحك وهزار واي كلام وكانت مبسوط اوووي مع جميلة وهي كان بأين عليه برضوا انه مبسوطة معي واتحركنابعد اليخت علي كافيه نشرب حاجه وكده وجميلة كانت عايز تشيش روحنا الكافيه خدنا قاعدتنا هناك وكان اليوم جامد الصراحه وانا رايحاوصل جميلة الفندق دار بينا الحوار
جميلة:ميرسي ليك يا دياب علي اليوم ده
انا: يا باشا انت اتمنا بس يكون الحاجه موجودة حالا
جميلة:ميرسي بي كسوف كده
قربت منه كده كده عشان اخد بوسه منه وهي استجابات معي وقربت خدت من احلي بوسه في حياتي ولسه الدنيا هتحلو جميلة انا اسف يادياب ونزلت علي الفندق جراي
انا اتحركت علي شقتي ارتاح شوية وبفكر في جميلة دي هي عاملت فيه اي وروحت في النوم وانا بفكر فيه
وعلي الصباح كده لقيت جميلة بترن عليا
انا:الوو اي ياجميلة
جميلة:فينك دياب
انا:في شقتي
جميلة:ممكن تيجي توصلني المطار
انا: مطار؟ لي
جميلة:عشان هسافر اليوم
انا:بسرعة دي انتي زعلتي من الموقف بتع امبارح
جميلة:لا بس في مشاكل في السعودية ولازم ارجع اليوم
انا:ماشي انا جي حالا
لبست هدومي واتحركت لي جميلة بسرعة وصلت عندها ونزلت وركبت معي العربيه وصلنا المطار وانا باين عليا الزعل كانت بداءت اعجب بيهودار بينا الحوار
جميلة:دياب شو بيك
انا:الصراحه زعلان انك هتسافري بسرعه كده
جميلة:وانا و**** زعلانه وايد بس هاجي قريب عشان اشوفك دياب
انا قلعت السلسه بتعتي كان مكتوب عليه دياب وقولته خدي دي عشان تفتكرني
جميلة:نزل منه دموع وسبتني وماشيت
وانا واقفت بره لحد ما اطمنت انه ركبت الطيارة واتحركت وانا في العربيه بفكر في جميلة وان انا لسه عارفه وتعلقت بيه كده وانا في طريقيلي البيت عربيه واقفت قدامي نزل منه اربع رجاله احجم كبيرة وقطعه عليا الطريق
واحد منه فتح باب عربيتي انزل يلا انزل يلا وخدني اي العربيه كان فيه اخر واحد اتوقعه الواد اللي كانت بجيب منه الحشيش (عادلصندل)
عادل:احاا دياب باشا
انا:عادل اي اللي بتعمله ده ياعادل
عادل:…معرفش ان انت ياباشا
انا:متعرفش اي
عادل:معرفش انك اللي مزعل الباشا الكبير وابنه
انا:سليم وفؤاد هم اللي عاملين الفلم اكشن ده تمام اووي
عادل:سامحني ياباشا بقا بس لازم انفذ
انا:هتعمل اي ياعادل
عادل:هي الاومر اني اصفيك بس انت برضوا دياب باشا من ايام الزمان الجميل (عشان كانت انضف زبون عندها وكانت بدافع كتيربمزاجي كان بيحبني)
انا:ايوة هتعمل اي
عادل:هعلم عليك بس
انا:احا يا عادل انت بتقول اي
عادل:يا باشا متقلقش مش هاجي جنبك ونزل من العربيه اللي فيه وراح علي عربيتي كسر كسمه وخرم الكوتشات ورجعلي انا كده عملتالصح بس انت ياباشا حاول تخلص الموضوع ده عشان انا عارف الناس دي
انا: لا ابن اصول يا عادل شكرا علي الواجب ده
عادل:علي اي يا باشا ده انت حبيبي من ايام الجميلة
وسبني وماشي
وانا واقف متعصب وقولته و**** يا سليم الكلب لا اعلمك الادب ياخول انت وابنك وكلمت بحر جالي يوصلني وقولته علي اللي حصل وقالينكلم خالد الشعراوي
انا رفضت وقولت انا هجيب حقي بنفس الطريقه وبعت ونش ياخد العربيه وصلت شقتي بفكر اعمل اي مع ابن الوسخه ده ونزلت اجيبسجاير كانت مخنوق اووي
ورجعت البيت افكر
في حته تانيه صوت عيط حبيبي يا بابا لي كده سبتني ورحت فين (ابوه دينا مات)ودينا الوحيده اللي بتعيط ومرات ابوه وبناتها عادي الدفنابوه دينا و خدها العزاء واخر اليوم دار حوار بين دينا ومرات ابوه وكان المحامي موجود
رشا: يعني اي يامتر البت دي ليه نص الوارث ازاي
المحامي:دي الوصيه بتعت المرحوم
رشا:اكيد في حاجه غلط
المحامي:لا مفيش حاجه غلط
دينا: انا مش عايزة حاجه
رشا:انتي اصلا مش ليك حاجه
المحامي:لا ازاي ايه كمان اكتر من بناتك
رشا:هنشوف الموضوع ده شكرا يا متر
دينا :انا مش عايزة حاجه انا عايزة بابا سبوني
ودخلت الاوضه بتعته تعيط وماشي المحامي و رشا انا لازم اوصل لي دياب ده حالا وكلمت حد وقالته لازم يعرف طريقي البت هتاخد كلحاجه و ده كان عشيق رشا. راي قاله بليل كان عارف عنه كل حاجه وبليل كان عشيق رشا بيكلمه وقاله انا وصلت لي الواد ومعي رقمه اكلمه
رشا:لا كده هيقلق هت الرقم
عشيق:تمام
وانا في شقتي لسه بفكر هعمل اي تلفوني رن رقم غريب
انا:الوو مين؟
الغريب:دياب معي
انا:اها انا دياب انتي مين
الغريب : مش شرط تعرف بس اللي عايزك تعرفه ان مصلحتك معي
انا:اي العبط ده هتقولي مين ولا اقفل
الغريب:العبط اللي بقولك عليه ده ٢مليون جنيه لو جايت قبلتني في الكافيه الفلاني
انا:اي ٢مليون جنيه طب الساعة كام
الغريب :دلوقتي لو تحب
انا:تمام انا جاي في الطريق
نزلت اشوف اي موضوع ٢مليون جنيه دول روحت علي المكان وكانت موجوده رشا مرات ابو دينا بس انا مكنتش اعرفه
انا:انتي مين
رشا:انا اكون مرات ابو دينا
انا:دينا؟ وعايز اي
انا افتكرت انه عرفت الموضوع وجايه تقولي امسح الصور والفيديوهات
رشا:عايزة الحاجات اللي معك اي ***ًا و امه
انا:حاجات اي
رشا:صور ام دينا والفيديوهات بتعت دينا مقابل ٢مليون جنيه
انا:هو عرض حلو بس مش كفايه
رشا:هديك اللي انت عايزه كمان مليون
انا:لا انتي فاهمتني غلط
رشا:اومال عايز اي
انا:عايزك انتي
رشا:ازاي
انا:عايز انام معك واخد ٢مليون جنيه واديك الحاجات اي رايك
رشا:انت اتجننت ياحيوان
انا:علي العموم فاكري ورقمي معك
وسبته وماشيت طبعا عزيزي القارئ انت دلوقتي مستغرب ما اخد الفلوس واسكت بس هتعرف بعدين انا بعمل كده لي رجعتي شقتي و رشارجعت البيت و في خناقه بين البنات
دينا: انا عايز نصيبي في الوارث اللي عايزه تأكلي حقي فيه
رشا:انتي ملكيش عندنا حاجه
دينا:يا سلام كل حاجه بي الورقه و القلم و المحكمه بينا
رشا: هو كذلك
دخلت الاوضه رشًا و رنت عليا
انا:اي فكرتي بسرعه كده
رشا:عنوانك فين انا جاهزة
انا:عنواني كذا كذا
رشا:ساعة وكون عندك
انا قومت اظبط الدنيا وركبت تلفوني فوق الدولاب وجبت من الصيدليه حاجه كده كريم اسمه حجر جهنم مهيج جنسي وكان معي عسل اسمهغذاء ملكات النحل حاجه طرش من الاخر وصلت رشا عندي دخلت الشقه لبسه عبايه سوده وبتقولي يلا اعمل اللي انت عايزه
انا الامور مش بتاخد كده هو انا عايز اعمل معك كده لي
رشا:لي
انا:عشان عجبني مش عشان حاجه تانيه
رشا:ماشي وانا قدامك اعمل اللي انت عايزه
انا:اقعدي الاول بس كده نشرب حاجه
قعدت رشا وانا جبت عصير وكان حطيت شويه من العسل ده في العصير بتعه قعدنا شربنا العصير وبدات تسخن مني وتقولي يلا ندخلجوا انا اصبري شويه
رشا هو الجو حار كده لي انا اقلعي لو حاسه بي حار
رشا هو فين الحمام عشان اغير بي المره انا هنا اهو قامت رشا وانا قاعد مستني وصف سريع لي رشا(حد يعرف ام عبير اكيد كلكم عرفنهرشا تبقا نسخه منها)
عشر دقايق و خرجه من الحمام اي فرس بنت الشرموطة لبسه قميص نوم ازرق مفتوح من عند الضهر وعند طيزها في شبكه خفيفه ومنعند الصدر نفس الشبكة ومش لبسه تحت اي حاجه وبتقولي مش يلا بقا انا يلا ياقمر
دخلنا الاوضه وهي في الحمام كانت اتاكد ان الفيديو شغال وصلنا لي السرير وماسكتني بوسه بي غباء انا اقوله مالك يا رشا تقولي تعباناوووي انا ام كانتي مش موافقه لي رشا انا غلطانه اسف وتبوسني جامد وقلعتني البنطلون وانا براحه يا مره مالك انتي هايجه كده لي رشابقولك تعبانه يا اخي ونزلت مص في زبي جامد كانت بتخنق نفسه بي زبي انا قولت كده العسل اشتغل ونا كانت حطيت من كريم حجرجهنم عشان انيكه نيكه صح الصح
وزبي كان زي الحديدة وهي شغاله مص في زبي اوووي وتقولي كبير اوووي انا عايزه كله في كسي انا طيب وريني كسك وقومت الحسفي كسه وكان غرقان لبن كان باين التعب فعلا. و اول ما لساني لمس كسه كان في فيضان لبن في وشي انا احا انتي اخر مره حد لمسكايمتا ترد من زمان اووووي يلا نيك بقا انا لا اتقلي ده انا هخليك تحفظي اسمي
نزلت دعك ولحس في كسه جامد وبسرعه جابت عسله لي المره التانيه وهي عشان خاطري دخل زبك مش قادرة كسي في نارررر. بداءتالعب بي زبي علي كسه وطيزه البيضه وكان الخرم ضيق بداءت ادخل صبعي في خرم طيزه ودخلت زبي في كسه وصبعي في طيزهاوشتغلت نيك فيه جامد الكريم عامل شغل معي برضوا كانت برزع جامد وهي تصوت وتقولي جامد جامد جامد عايز كسي يتقطع من النيكاووووف اووووي نييكككك اوووي اححححح زبك كبير وانا مش رحم نيك وضرب علي طيزها وي تقولي كسي عجبك وانا اووووي ياشرموطة
تقولي اشتمني انا بحب اتشتم بي اوسخ الشتايم
وانا ماشي يا كسمك يالبوه وزبي شغل. وهي تقولي انا لبوتك هاااا انا ايوة والشرموطة بتعتي كمان. هي اححححح واي كمان وجايه هناانيككك عشان تخدي فيديوهات بنت جوزك البوه اللي انا نكت امه ياشرموطة صح
هي: صح صح صح ااااااه اااااه وغرقتني لبن اححححح يخربيتك انت عملت فيه اي
انا:انتي لسه شوفتي حاجه اليله عليك النهاردة يا متناكة
هنيكك في طيزك يلا. قومي اقعدي علي زبي قامت ودخلت زبي في طيزها و بداءت اقعد واحده وحده طيزه كانت كبير اووي بس مدوره وانااشتغلت نيك في الخرم السخن ده يلا يا شرموطة هزي لحمك علي زي اتنططي علي زب سيدك يا مره يا معرصه وهي تقولي بيوجعني
يا سيدي انا خخخخخخ استحملي يا شرموطة وتقولي حاضر ياسيدي تقولي تضربني علي بزازي يا سيدي وانا قاعده علي زبك الجامد دهانا بقيت اضرب صدره جامد وهي تنيك نفسه بسرعه رهيبه افشخني كمان افشخ اخححححح ونزلت علي شفيفي تقطع فيهم وانا بنيك خرمطيزها جامد وبزه في ايدي و ايد التانيه شغاله ضرب علي طيزها وايده بتخربش فيه من السخونة اللي هي فيه وايد تانيه بتفرك في كسهوجابت عسله لي اخر مره بتقولي انا مش قادرة انت مش هتجيب انا عايز امص زبك لحد ما تجيب انا ماشي يلا يا شرموطة نزلت مص فيزبي وبيوضي جامد لحد ما قولتله هجيب يامتناكة وهي ولا سامعني لحد م جبت كله في بؤقه ولا نقطه نزلت منه
انا يخربيتك اي ده شرقانه رشا احححح لو تعرف الاحساس اللي انا فيه دلوقتي انا طيب يلا ادخلي خدي شور عشان نتكلم اي المهم بقارشا طيب مش هتيجي معي انا لا كفايه كده يا شرموطة بقا مش بتشبعي رشا الزب ده ميتشبعش منه انا طب يلا ادخلي دخلت وانا خدتالتلفون وشوفت الفيديو كان حاجه جامدة نيككك
وخرجت رشا وبتديني شيك بي٣مليون
انا:الاتفاق كان علي ٢بس
رشا:انا انبسط يبقا تاخد ٣
انا:بس ده كتير
رشا:ولا كتير ولا حاجه طول ما انت معي هتشوف عز جامد اوووي
انا:تمام ودي الحاجه بتعت دينا و امه كارت ميموري
رشا:تمام انا هامشي دلوقتي و علي تلفون
انا:تمام
ماشيت رشا وانا دخلت خدت شاور ودخلت انام
ودي اكون نهايه الجزء الخامس واسف علي التاخير بس ل ظروف خاصه واللي جي احسن اتمنا الجزء يعجبكم واسف لو في اي خطاءوشكرا جمهور دياب الغلاب
الجزء السادس
اهلا بيك يا حبايبي في قصه دياب الغلاب مبسوط بي الردود مع اول قصه اكتبه في المنتدي وعارف ان في اخطاء كتيره بس انا بكتبعشان فاضي مش علشان حاجه مبسوط بي ٢٠او ٣٠وحد اللي متابعين القصه وشكرا ليكم بجد من غير كلام كتير ندخل في قصتنا
واقفنا عند اخر حاجه لم رشا جات الشقه عشان تاخد صور وفيديوهات لي دينا ندخل في الجزء الجديد
رشا لم رجعت البيت دخلت علي دينا ودار الحوار
رشا:دينا عايز اتكلم معكً
دينا:كلام اي اللي بينا مش المحكمة اللي بينا
رشا:لا مش هيبقا في محاكم بينا وبتضحك
دينا:ازاي
رشا:خدي اتفرجي
دينا بصدمه :انتي جابتي الحاجات دي منين وبتعيط
رشا: من حبيب القلب بتعك اللي باعك ليا
دينا:دياب
رشا:ايوة
دينا:بتعيط اووووي لي كده يا دياب
رشا:لسه عايز الوارث بتعك
دينا:انا مش عايزه حاجه
رشا:شاطرة خدي امضي هنا
دينا:اي ده
رشا:ده انزل عن وراثك لي اخواتك
دينا:حاضر ومضت
رشا: تاخدي حاجتك بقا ومشوفش وشك هنا تاني
دينا بكسره:حاضر وبتعيط من اللي حصل
وقامت تاخد حاجته ورجعت لي سماح وبتعيط ومش عايز تتكلم ودخلت الاوضه بتعته وبتعيط و رنت عليا
انا:كانت مستني المكالمة دي من بدري
دينا:يعني انت كانت عارف
انا:اكون اهبل لو مش عارف انك هتكلمني
دينا:طب لي عملت كده
انا:٣مليون مش قليلين يا دينا ومع ذلك انا ممكن اعمل معك ديل يرجعلك حقك لو تحبي
دينا:ازاي
انا:تعالي نتقابل واعرفك
دينا:تمام هتروح فين
انا:تعالي نروح كافيه نتكلم هناك
دينا:تمام
انا خدت الشاور بتعي ولبست ونزلت وصلت لي الكافيه وكانت دينا هناك ودار بينا الحوار
دينا:ديل اي بقا
انا:ديل بي ٣مليون
دينا:بتضحك مبقش في ولا جنيه
انا:هيبقا في او سمعتي الكلام اللي عندي
وخرجت تلفوني بعد ما عملت ادد لي الفيديو وخبيت وشي فيه
انا:خدي اتفرجي
دينا:يالهووووي اي ده
انا:دي مرات ابوك هو ده اللي هيرجع حقك زي ما تاخد منك
دينا :بس انا مش معي فلوس عشان اخد الفيديو
انا:ودي تعدي عليا يابيبي
دينا:هتعمل اي هتصورني زي مرات ابويا وامي
انا:لا صورك كده كده عندي وانتي مش في دماغي اصلا
دينا:بجد
انا:اه بجد هنخلينا في الشغل ولا اي
دينا:ماشي
انا:ده وصل امانه بي١٠مليون لحد ما تاخدي وراثك
تمضي هنا وبعد ما تخدي وراثك اخد منك٣مليون اشطا
دينا طبعا مش قدامه حد غيري
دينا:ماشي
بعت الفيديو لي دينا
دينا:اي رايك بعد ماخد وارثي تتجوزني وتبقا كل دي فلوسك
انا:يا دينا انا مش كلب فلوس ولا فلوسك دي تلزمني اصلا انتي ومرات ابوك بس انا شوفت شويه ناس وسخه بتلعب مع بعض قولت ام ادخلبي الاوساخ
دينا:شكرا يا استاذ دياب
انا: مستني منك مكالمه تقولي تعال خد فلوسك باااي
وسبت دينا ورحت اصلح عربيتي بي فلوس مرات ابو دينا
وفتكرت جميلة كلمت بابا وعرفت منه ان جميلة رجعت عشان مدير الحسابات حرامي ورجعت عشان اشوف الموضوع ده وهتصافي كلالشغال في السعوديه وهتنزل تعيش في مصر معنا انا فرحت اوووي وقفلت مع بابا وروحت التوكيل كانت عربيتي جاهزة وكانت وحشنياوووي بحس انه مراتي بجد دفعت الفلوس وعملت شويه تعديلات فيه وخد العربيه وتلفوني رن كانت رباب
انا:الو
رباب:دياب
انا:ازيك يا رباب
رباب:مش تمام
انا :لي كده
رباب:انا معرفش عنك حاجه من فتره لي كده يا دياب انا عملت اي
انا:معملتيش بس انتي بيجي من وراك مشاكل اخر حاجه اهو كانت هموت بي سببك
رباب: يالهووووي تموت انا عايز اشوفك وبتعيط
انا:اهدي انا تمام
رباب :انا عايز اشوفك مليش دعوة وبتعيط
انا:حاضر هجيلك
رباب: انا هكون موجودة قدام في الفيلا
وصلت عند رباب قدام الفيلا وجريت رباب خدتني بي الحضن جامد دياب انت كويس يا دياب
انا:تمام انا كويس اهو
رباب:اي اللي حصل
انا:مفيش حاجه حصلت
رباب:انت بتخبي عليا يا دياب
انا: في ناس قطعه علي الطريق من طرف فؤاد وكسروه العربيه
رباب: المهم انت فيك حاجه
انا:لا انا تمام
رباب:الحمد… انك كويس
انا:لازم امشي دلوقتي
رباب: انا ملحقتش اشبع منك
انا:معلش عند حكايات لازم اظبطه الاول
رباب:طيب تعال نسافر ونغير جوا
انا:بعدين بعدين
وسبت رباب وماشيت وصلت مشوار عند ست كده ودار بينا حوار
الست:بس دي كمية كبيرة انت كده هتحرق السوق عليا
انا:انا مش تاجر
الست:انا قولت كده برضوا القمر ده مش بتع الكلام ده
انا:لا وحياتك القمر ده بتع كل حاجه بس بي المزاج
الست:وماله يا قمر كله بي حسابه
انا:حلو اوووي دي فلوسك كاش كمان
الست:وفلوسك حضره كمان
انا: اومال هاخد علي الحساب
الست: الرجاله بتحمل الحاجه في العربيه زي ما اتفاقنا
انا:تمام اوووي
الست :بس يبقا خلينا نشوفك ياقمر
انا: اكيد ده احنا بقينا صحاب
فلاش باك
(وانا في الشقه بفكر اخد حقي ازاي دخلت علي السرير ولقيت حته حشيش قدامي وجات الفكرة اني احط حشيش لي فؤاد في عربيتهوكلمت واحد صاحبي خدت منه رقم تاجرة كبيرة في الحوار ده ورنيت وكلمته ورحت اتفاقنا علي كل حاجه)عودة من الفلاش باك
خدت الحاجه وعرفت ان فؤاد في النايت كلوب كلمت جارد واتفاقت مع انه يركن عربيه فؤاد بعيد عن الكاميرات المكان وانه ياخد الحاجه ديياحطه في شنطه العربية
وصلت المكان والجارد خد الحاجه وخد الفلوس بتعته ودخلت النايت علي فؤاد وهو سكران وفي اغنيه لي عنبه شغاله بتقول العووو جه العوووحضر
ودخلت علي فؤاد وقولته في و دانه مش بيقولك العو جه العو حضر اي اللي مخليك قاعد طبعا هو كان فكراني ميت دلوقتي بعد ما عادل عملمعي الصح زي ما بيقول
اتنفض من مكانه ددديااااب انت عايش
انا:اومال انت فاكر اييي
فؤاد: ازاي
انا:مش بتعتك
وسبته وخرجت كان (خالد شعراوي )وصل ودخل خدها من جوا وفتش العربيه وخده علي القسم وخالد كان مشحون من فؤاد وابوه وقاله المرهدي مش هسيبك وخدها ورح بيه القسم وسليم ابوه وصل القسم وعرف اللي حصل وقاعد بيكلم ناس عشان يشوف حل لي الموضوع دهوالدنيا بايظه معه
نروح عند دينا ورشا في البيت عندهم
رشا:اي اللي جابك تاني يادينا
دينا:ولا اي حاجه جايه اخد حقي
رشا:مش ليك عندي حق
دينا:اتفرجي واحكمي الاول
رشا:يابن الكلب ياوسخ (بصدمه)
دينا:ودلوقتي جه وقت الحساب
رشا:هتعملي اي
دينا:زي ما عملتي معي بظبط تجيبي الورقه اللي انا مضيت عليها وتاخدي انتي بقا الورقه دي انتي وبناتك تمضي عليه
رشا:بس كده مش هنعرف نعيش يادينا
دينا:وانتي كلمتي عملتي حساب اني مش هعرف اعيش زيكم كده يلا قبل ما الفيديو يوصل لي اهلك ولي بناتك
رشا:بس انا ممكن افضحك برضوا
دينا:انا موافقه بس اللي عندها حاجه بقا ياخاف عليه انا شرموطة وامي شرموطة و احنا الاتنين عارفين مش فارقه كتير
رشا:طيب سيبي لي اخواتك حاجه يعيشه منها
دينا:ولا جنيه واحد ويلا
رشا:ماشي وخدت الورقه ومضت وبناتها
ماشيت دينا وصلت الشقه عند سماح وحكت لي سماح كل حاجه من الاول
سماح:سامحني يا دينا انا مش عارفه انا عملت كده ازاي
دينا:مش مهم يا ماما اللي حصل حصل
سماح:بس دياب ده طلع مش سهل
دينا:وانا مش سهله برضوا يا ماما و هعرف اخد حقي منه
سماح:هتعملي اي
دينا:سيبي الايام توريك
نرجع عندي انا بقا الشقه لقيت مكالمه من بابا
انا:الوو
بابا:اي ياواطي
انا:ايمووون حبيب قلبي
بابا:كويس انت اخبارك اي
انا:تمام
بابا:احنا راجعين بكرة مصر انا وامك وجميلة
انا:بجد
بابا:بجد اها
انا:هستناك بكره في المطار من النجمة
بابا:ماشي
وعرفت منه التفاصيل ومعاد الطيارة وكانت مبسوط انا بابا راجع وماما وجميلة وقلت لازم ابطل كل حاجه بقا ورجع دياب بتع زمان عشانجميلة ودخلت في النوم والصباح ع الساعة١٠كده اتحركت علي المطار وصل ابويا وامي وجميلة معه سلمت عليهم كلهم واتحركنا علي شقتينزل ابويا وامي وصلت جميلة لي شقته ودار بينا حوًار
انا:وحشتني اوووي ياجميلة
جميلة:وانت كمان يا دياب بجد
انا:جميلة بصي انا مش عارف انا اول مره اتشد لي واحده كده
جميلة:انا الصراحه اعجبت فيك من يوم ما عمو ايمن وصل السعودية وكان بيحكي عنك كتير وعن العلاقه بينكم ولم نزلت مصر وتعرفت عليكبس نفسي اعجبت بيك اكتر دياب انا بحبك
انا:وانا كمان ياجميلة وخدته في حضني يلا عشان نسهر بليل سبت جميلة ورجعت شقتي
بابا:اتاخرت كده لي يا دياب
انا:كانت بطمن علي جميلة
بابا:امممم هو انت بينك وبين جميلة حاجه
انا:هيكون في اي ياايمووون غير كل خير
بابا:اتمنا جميلة غاليه عندي زيك بظبط يا دياب مش عايز يكون في بينكم عك يا دياب
انا:اكيد يا بابا
ماما:هي دينا دي فين يا دياب عايزين نروح لي اهله
انا:لي يا ماما
ماما:عشان تخطب يابني عايز افرح بيك
انا:انا لو هخطب مش هتكون دينا يا ماما ولسه بدري علي الكلام ده انجح السنه دي بس
بليل خرجنا كلنا نتعشا علي النيل عشان جميلة بتحب النيل وبابا خد باله اني معجب بي جميلة وجميلة معجبه بيه ولوحده كده
بابا:اي رايك يا دياب تخطب جميلة
انا:اي
بابا:مش عجبك ولا اي
انا:لا طبعا عجبني
جميلة:اي ياعمو اللي بتقوله ده اكيد دياب مرتبط
انا:لا لا مش مرتبط و****
بابا:بيضحك
جميلة ممكن ياعمر تسيب دياب علي راحته وهو لم يحس ان هو قد الخطوة دي هياخدها
بابا:تمام
اتعشينا وكله تمام وصلت بابا وماما الشقه وصلت جميلة شقته والدنيا ماشي زي ما هي سليم بيحاول يخرج ابنه من السجن ودينا بتحاولتشوف مصيبه ليا وانا وجميلة بنتقابل كل يوم وبداءت احب جميلة فعلا لحد ما جه اليوم اللي اخد في الخطوة دي روحت لي بابا
انا:بابا انا عايز اخطب جميلة
بابا: يا الف نهار ابيض ده اي الاخبار الحلوه دي هتكلم مع جميلة وشوف رده اي ونعمل الخطوبه بعد الامتحانات بتعتك علطول
انا:تمام
بابا كلم جميلة وفقت علطول الدنيا بتحلو في وشي وكان عندي طاقه كبيرة وانا دخل علي الامتحانات وعديت منه بي تقدير جيد جدا وكدهالدنيا فل اوووي وعملنا الخطوبه وكان يوم حلو اووووي وعدي شهر علي الخطوبه وكان زي الفل لحد ما في يوم جميلة تعبت وروحت انا وماماوبابا نشوفه واحنا عند جميلة باب الشقه خبت روحت اشوف مين بفتح الباب لقيت بنتين قدامي
انا:نعم
بنت١:جميلة موجودة
انا:اها انتو اصحابه
بنت٢:اها
انا قولت يمكن جايين يشوف جميلة عشان تعبانه وكده
انا:اتفضلو اتفضلو
دخلو البنتين لي اوضه جميلة وكان بابا قاعد علي كراسي وماما جنب جميلة علي السرير انا اتفضلو جميلة صحابك هنا اهم
جميلة:صحابي مين
بنت١:احنا مش صحاب جميلة
انا:اومال انتو مين
بنت٢:احنا جايين ننقذ جميلة من الفخ اللي هي فيه
جميلة:فخ اي
بنت١: دياب اللي انتي مخطوبه ليا
جميلة:ماله
بنت٢:ده حيوان ومغتصب ضحك علينا احنا الاتنين وعشمنا بي الجواز بعد ما عمل اللي هو عايزه فينا وهرب وبعد فتره سمعنا ان هوخطيبك قولنا نيجي نحذرك
طبعا انا وقف مستغرب اي الكلام اومال انا مين
انا: انا قولتلك يا جميلة ان دياب ده عيل شمال ومش متربي من يوم مشوفته وانا عارف ان الواد ده مش مظبوط احنا متشكرين جدا ياجماعه انكم جيتو لحد هنا بس انتو متاكدين انكم تعرف دياب ده كويس
بنت١:نعرفه كويس جدا ده حب سنتين
انا:ياااه سنتين ياعيل يا خول
اتفضلو بره اشربه حاجه خرجوا البنات وانا قفلت باب الشقه وقلعت الحزم ونزلت فيهم ضرب بقا انا كانت معشمك بي الجواز يبنت الوسخهانتي وهي بابا خرج علي صوت الضرب والصويت
انا:كلام البوليس يا بابا انا هودي الاشكال دي في مصيبه
البنات:و**** احنا ما لينا ذنب
انا:اومال مين
البنات في صوت واحد دينا
انا:دينا ماشي يابنت الوسخه
بابا فتح الباب وخرج البنات
بابا:***ًا اعمل معك كده لي
انا:كانت عايزني اتجوزها ممكن تكون في صدمه لم عرفت اني خطبت
بابا طيب ادخل لي جميلة وفاهمه الموضوع
انا:تمام
دخلت لي جميلة وافهمته الموضوع وخدت بابا وماما و مشينا رجعنا الشقه وانا نزلت روحت لي محامي وخدت معي وصل الامانه عشان ارفعفي دينا الوصل عشان اعرف اخد حقي منه وبعد يومين في بيت دينا حد بيخبط علي الباب جامد سماح بتفتح الباب
الراجل :انتي دينا
سماح:انا امه
الراجل اوعي من وشي ودخل خد دينا من جوا ونزل بيه علي القسم
دي تكون نهايه الجزء بتعنا اتمنا يعجبكم عارف ان الجزء صغير بس معنديش وقت بجد و اسف لو في اخطاء