ا
ابيقور
عنتيل زائر
غير متصل
في البداية حابب انوه على 3 حاجات
الاولى : القصة حقيقية واضفت لها خيالي في الكتابة لتكون سلسلة متكاملة وشيقة.
الثانية : صاحبة القصة اعرفها حق المعرفة وحتكون متابعة ردودكم اول بأول .
الثالثة : انا من العراق وصاحبة القصة ايظاً من العراق وكتبت القصة باللهجة المصرية لسهولة فهمها .
الجزء الأول :
أنا رنا من مصر عمري 23 سنة متجوزة بقالي سنة وكان جوازي عن قصة حب استمرت لسنين قبل الزواج جوزي احمد عمرو 28 سنة شهواني بشكل غريب وفاجر وهو ينيك فيا كان دائما بيتخيلني وانا بتناك من زبرين او بعمل سحاق وكان دائما يقولي ان انا مرة ماكنة وحرام تتناك بزبر واحد وبس ويحكيلي عن حلاوة جسمي وزي بيثيرو بكل مرة ينيكني فيها ودا حقو الصراحة لان جسمي كان مربرب بس مشدود اوي كانت بطني ممشوقة ومشدودة وافخاذي ملبنة ع الاخر وطيزي بيترج من كتر طراوتو اما بزازي كانت بزاز شرموطة زي ماجوزي بيقولي وملامحي حادة جدا وجميلة اوي كنت انا بتقبل كل تخيلاتو ليا مادام الي بيتخيلو مجرد خيال مش واقع في يوم من الايام جوزي اتصل ع السباك عشان حنفية الدوش باضت واتفق معاه انو يجي العصر عشان جوزي يكون في البيت في الوقت دا وبعد المكالمة عملت لجوزي الفطار وفطر وخرج لشغلوا وانا رجعت لغرفتي بعد ما اخذت دوش بالعافية عشان كان بيسرب كتير من الحنفية ولبست روب نوم احمر شفاف ع اللحم وربطتوا ونمت شوية وصحيت ع صوت جرس الباب وهو بيرن فأعتقدت ان جوزي رجع من شغلوا واننا في العصر لاني كنت نايمة فمخذتش بالي من الوقت فورحت فتحت الباب وتفاجات بالسباك وهو فوشي فداريت جسمي ورا الباب وقلتلوا انو جوزي اتفق معاك تيجي العصر وهو قلي بأرتباك انا كنت جمبوكو بصلح ماسورة المياه لجاركم فقلت امر عليكوا فأنا رحت اتصلت بجوزي لكن مردش عليا فقررت اني ادخلو لحسن يلومني زوجي لو عرف ان السباك كان هنا ومسمحتلوش يصلح حنفية الدوش فرجعت للسباك استأذنو اني اللبس وافتحلوا فرجعت لغرفتي لبست فستان قصير فوق الركب لونو اسود وكان ديق اوي لكن كان دا اللبس الوحيد الي يسترني او ع الاقل يستر صدري الكبيرة ولاني كنت عايشة مع جوزي وبس كانت كل ملابسي فاضحة فلبستوا ع اللحم ورحت افتح ليه الباب وهو خش الحمام عشان يصلح الحنفية فأنا وقفت برا الحمام واراقبو وهو بيصلح الدش كان السباك طويل وبنيتوا الجسامنية عريضة ومعضل وايدو كبيرا الظاهر من كتر الشغل فهوا وبيشتغل لاحظت انو بيبص عليا كل شوية ويبص ع فخاذي الي كانت عريانة قدامو وانا اتكسفت ونزلت الفستان شوية لكن الفستان كان بيتسحب لفوق بسبب فخاذي الضخمة فلاحظت انتفاخ كبير من مكان زبرو من جوة البنطلون وفضلت متنحة ع المنظر دة كان عامل زي الخيمة جوة بنطلونو فلاحظ السباك اني ببص على زبرو فتكسفت وتلخبط ورحت عشان اجيبلو ميا يشربها وهي فرصة ابعد عن عقلي اي شيء وسخ خصوصا أني بحب جوزي جدا فرحت الغرفة النوم وجبتلو ميا يشربها ولم انتبه انو الميا دي جوزي بيحطلي فيها مشهي في الوقت الي بكون فيها مش عايزة اتناك زي ماقلت من شوية كنت متلخبطة جدا ونسيت الموضوع دة فرحت اديتو الميا وهو شكرني وشربها وكمل عملوا وهو بيضبط الحنفية لقيتوا بيتعرق ويداري زبرو الي بقة على اخرو وهو كل شوية بيبص ليا بنظرات كلها شهوة وراح قايم وقلي انا خلصت تقدري تتأكدي ان الدوش بيشتغل زي الاول فروحت عشان اتأكد ووطيت ع الحنفية عشان افتحهة لكن الفستان انزاح لفوق اكتر وانا بوطي والسباك من كتر هيجانو راح حط زبرو على مؤخرتي وزقني ع الحنفية وكأنو مابيقصدش وراح يحاول يفتح الدوش وانا حسيت بزبوا وهو راشق بين فردتي مؤخرتي فرتبكت جدا وفتح الدوش طبيعي من غير ما يسرب وانا تحتيه فتبلت ملابسي بالكامل فالسباك حضني وسحبني عليه جامد فحسيت انو خرمي اتفتح بزبرو وكأنو عايز يخرجني من تحت الدوش فَفلت من ايدو ولفيت وشي ليه وبصيت لقيت زبروا تحت البنطلون عامل زي العامود وكان المنظر مغري فشخ وفضلت متنحة مش مصدقة ان كل دة زبر اكيد في حاجة غلط فقاطع السباك افكاري وهو بيقولي ياهانم ياهانم كدة الدوش تمام؟ فانا قلتلو تمام اوي وانا كنت بقصد زبرو مش الدش فهو استسمحني انو ياخذ دش عشان تيابو تبلت شوية وطالب مني اجففلو تيابو بين ميخلص فرحت خارجة من الحمام وبعد شوية أداني تيابو من ورة الباب فروحت جففتها ع الشمس وانا اسأل نفسي هو انا ليه سمحتلو انو ياخذ دش زي ميكون جوزي كان ممكن أديلو حسابو ويخرج حتة لو كانت تيابو مبلولة مهو شغلو سباك خصوصا انها تبلت بشكل بسيط فقررت اني اروح استعجلوا عشان يخرج واديه فلوسو ويروح من هنا وكنت بلوم نفسي على الي حصل فالحمام قبل شوية فروحت للحمام ومعاي تيابوا ووقفت ع باب الحمام وانا مصدومة من الي شيفاه وفاتحة بوقي مذهولة مش مصدقة ان دة كان حقيقي وبيحصل في بيتي لقيت الباب متوارب ومفتوح حبتين وهو تحت الدش بياخذ حمام وزبرو كان طويل وتخين اووي وعروقو بارزة ونافرة وكان بيدعكو من كتر الهيجان الي كان فيه فأنا من غير وعي روحت نزلت ايدي ع كوسي وفضلت ادعكو بالراحة ع المنظر دة اصل زبرو كان بيهيج اي ست وهو واقف وايدو مش حوياه من كتر ما زبرو تخين وانا ادعك كوسي طلعت مني اه بصوت واطي لكن مسموع فكانت كأنها تنبيه للسباك أنو في حد برا الحمام وشايفو وهو بيدعك بزبرو فراح يسكر الدوش واني جريت لأوضتي ورجعت أتمشة كأني لسة جاية واديتو تيابو من ورة الباب عشان يلبسهم وانا لسة بلبسي المبلول فسألني على المنشفة فوقلتلو انو هي متعلقة بالحمام فقالي مفيش منشفة خالص ممكن تخشي تشوفيها فين فأنا استغربت طلبوا وبنفس الوقت كنت اموت وامسك زبرو واتاكد بنفسي ان الي انا شيفاه حقيقي بجد ولا لا ، وبنفس الوقت كنت خايفة جدا فقلتلو داري نفسك ورا الباب واخش اديك المنشفة واخرج فهو فتح باب الحمام وفضل وراه وانا داخلة الحمام بخطوات تقيلة جدا حسيت ان المسافة كيلو متر مش كم متر من كتر خوفي وقلقي وانا بمسك المنشفة عشان اديهالو راح زانقني ع الحيط بجسمو ووخدهة مني وقلي متشكر ياهانم كلك زوق وانا بحس بزبروا من فوق الفستان وهوة بيضغط الفستان ع خرمي جامد جدا فحسيت انو الفستان دخل جوى خرمي وكلما احاول ارجع بجسمي واحوشو عني الاقيه بيثبتني جامد بزبرو وهو بينشف شعروا وكأنما كل الي بيحصل عادي ومش قاصد حاجة فقلتلو وسع شوية عايزة اخرج عشان اديك حسابك فقلي معلش يهانم انا مكسوف منك بجد بس ممكن تنشفيلي فخاذي ورجلي عشان ظهري بيوجعني قوي من كتر الشغل ومش قادر احني ضهري وانشف بقية جسمي فانا قلتلو ميصحش كدة قلي لو مكسوفة غمضي ونشفيلي وألا هنبقة ع الوضع دة كتير ويخش جوزك علينا وهو ع رجوع دة كمان ميصحش انو يشوفنة كدا ففتكرت انو جوزي فعلا ساعة زمان ويرجع فقررت اخلص من المصيبة دي وانشفلوا ويخرج بسرعة فأداني المنشفة ودورت بجسمي ليه وانا مغمضة وقعدت ع ركبي عشان انشف جسموا فنشفت فخاذو ورجلو كمان فقالي وزبري يهانم حتسبيه مبلول كدا فأنا شعرت بهيجان جامد وهو بيمسك ايدي ويحطها ع زبرو عشان انشفهولو فمسحتو بالمنشفة ودعكت فيها زبرو عشان انشفو وهو بيقول ادعكيه بقوة وادعكي بيضانو كمان فرحت ادعك فيه جامد وانا مغمضة وكوسي بقا مبلول خالص من كتر شهوتي وفضلت ادعك فيه بقوة وهيجان لحد ما نطر عليا بلبنو وغصب عني فتحتي عيني لاني حسيت في حاجة جت فوشي وكان دة لبنو وشفت زبرو وهو واقف جامد وينطر لبنو ع وشي ففتحت بوقي وانا مذهولة من المنظر الي انا شيفاه وكمية لبنو الي بقة بينطرو ببقي وهو مفتوح وببلعو بكل شهوة وهو بيبص عليا بشهوة كبيرة وانا بقلوا خلاص كدا كملت تنشيفو حديلك فلوسك وتخرج فهو قلي خلاص ايه يهانم انتي كدا وسختي زبري بلبنو نضفيه ليا ونشفيه تاني ورحت قمت وانا مديقة وزعقتلو وقلتلو دي مشكلتك اخرج بقة جوزي ع وصول فهو مسك شعري جامد وقلي وطي تاني ونضفيه بلسانك والا قسما ب**** حبات معاكي النهاردة على سريرك فأنا خفت منو وكنت عاوزة يخرج بأسرع وقت قبل ميجي جوزي فرجعت وطيت من تاني ولقيتو واقف ولا كأنوا جاب من قبل شوية . لسة منتصب وبكامل فحولتو فخرجت لساني ولحست زبرو وراسو من قدام وفضلت اللحس فيه وانا من داخلي نار من الشهوة عايزة الي يطفيها ومش مصدقة اني بلحس زوبر راجل غريب في بيتي فأثارني جدا هذا الشيء فهو مسك شعري وراح زقو في بقي جامد ففهمت الي عاوزو وبقيت برضعهولو جامد وكان يدوب داخل ربعو في بقي وبالعافية فمسكت بيضانو وانا بفعصها وارضعلو زبرو مجبرة وهو مثبتني من شعري كان بيغتصبني حرفيا وبيغتصب بقي وبقيت برضع زبرو وهو بيقولي برافو ياهانم انتي بتنظفي كويس انتي شرموطة وعايزة الي يركبك وينيكك من خرمك وكسك وهو يزق بزبرو اكتر فأحسست بشهوة غريبة من كلامو خلتني ارضع زبرو جامد لان الكلام دة ماسمعتوش من اي راجل غير جوزي وبقيت ارضع فيه جامد ومش موقفة رضع لحد ما جاب مرة تانية في بوقي ودخل نصو جوة بوقي وبلعتو والنص التاني بقة بينقط من شفايفي ع بزازي وفستاني بعد ماجاب لبنو كنت بنهج جامد من الي حصل وهو راح شاددني من شعري وموقفني وزانقني ع الحيطة مرة تانية وراح مبعبصني من خرمي جامد وهو بيقولي الحساب يهانم قلتلو سبني بس اروح اوضتي واديلك حسابك فحسيت بصباعو وهو بيخش اكتر جوة خرم طيزي ويبعبصو جامد كان حرفيا بينيكو بصباعو فحسيت بصباعو كأنو زوبر جوة خرمي مش صباع وبس فبقيت بتأوه وانا ممحونة اوووي ااااه خورمي بيتقطع هو دة زوبرك الي جوة خورمي اااااه ااااااااححححححح وهو يقولي لا يروح امك دة صباعي لو كان زوبري الي جواكي مكنتش تقدري تقفي على طولك كدة وفظل يبيعبصني جامد وانا بدفع بطيزي لورا وقدام كأني بنيك نفسي واتأوه بكل محن وشرمطة اااااه يامفتري انت بتعمل بخرمي ايه كفاية بقة ااااااحححح فراح واخد شفايفي بين شفيفو يمصمصها جامد ويطلع لسانو عشان ارضعو وبقة بيبعصني ويقولي بكرة ياهانم بعد ماجوزك يخرج اعمليلي اكل وضبطي نفسك عشان تتناكي وتتكيفي ياشرموطتي فأنا اول مسمعت كلامو روحت جيباهم من غير ما ادعك كوسي خالص وبقلو بصوت ممحون حاظر بس سيبني جوزي ع وصول فهو سابني بعد ماشبع من خرمي فرحت الأوضتي علشان اجيب فلوسو لكن كان فستاني كولو مني ومبللول فطلعت تياب تانية البسها ولكن هالمرة تعمدت اللبس لبس فاضح جدا وكأني بغيضو وبنفس الوقت بشوقو ليا عشان هو كان عاوز يروح فقررت اسيبو يهيج عليا وهو مروح كأني اخبره بانه لم ينل شيء مني والي عملو حيكملو جوزي معايا فلبست فستان ابيض كان عبارة عن دانتيل شفاف وضيق اوي يبرز الكثير من جسمي ولا يخفي اي شي غير الحلمات وكان قصير اوي من ورا طالعة نص طيازي منو وخليت الموسع الي يحبو جوزي وبيهيج اوي لما يشوفو جوة خرمي فروحت مدخلاه جوة خرمي وخليت روج احمر وميك اب كامل كاني عروسة ورفعت شعري لفوق وطلعت للسباك عشان اديه الحساب وانا بكامل انوثتي فلقيتو واقف جمب الباب وروحت عليه وهو بيبحلق فيا ويبصلي بعيون جوعانة مشبعتش ولا حتشبع وانا اتمايل بجسمي قدامو زي الشراميط ووقعت الفلوس من ايدي وكنت قاصدة دة فلفيت بضهري ووطيت عشان اخد الفلوس وحتة اكون صريحة وطيت عشان يشوف الموسع وهو بين فلقتي طيزي وبعدها لفيت تاني علشان اشوف ردة فعلوا لكني تفاجئت لان جوزي كان واقف معاه وهما الاتنين ببيبصو عليا وهما مش مصدقين الي شايفينو فانا أرتبكت جدا وقلت لجوزي انت جيت أمتى وهو كان مبيردش عليا ويبحلق فيا بشهوة لم اعهدها ع جوزي من قبل فكررت عليه سوألي وقلي بصوت ممحون ومرتبك من شوية جيت والسباك فتحلي الباب وكنت في الحمام اشوف الدوش عامل ازاي فانا قلتلوا وشفتو ؟ وهو كان بيبص عليا ويقولي شفتو وياريتني ماشوفت احلة دش فحياتي وهو كان يقصد جسمي وتحديداً طيازي الي كانت متعرية قدامهم فروحت أحاسب السباك واديتو فلوسو وضهري لجوزي فجوزي وضع ايدو ع الموسع وسحبو بالراحة خالص وانا أكلم السباك واشوف اد اي حسابو وراح مرجع الموسع من تاني جوة خرمي فاستغربت من الي جوزي بيعملو وكنت على اخري عاوزة السباك يخرج عشان اخلي جوزي يشبع فيا نيك زي ماهوة عاوز ففضل جوزي يلعب بخرمي وانا صوتي كلو محن وانا بكلم السباك وواقفة بكلموا بالعافية كنت هقع من طولي بسبب الي بيعملوا فيا جوزي فالسباك قلي حسابوا 300 جنيه وانا كنت جيبالو 200 جنيه فقلتلو مش كتير قلي ولا كتير ولا حاجة دي اتعابي ياهانم وضحك ضحكة صفرة فهمت فيها بيقصد بأتعابو أيه فجوزي قلي روحي جيبي بقية الفلوس يروحي وانة مكسوفة من اللبس الي كنت لبساه خصوصا لو رحت واديتهم ظهري حيشوفو فلقتي طيزي وهمة بارزين وعريانين نصهم فقلت لجوزي انت مش معاك فلوس قلي لا انا مخدتش معايا فلوس النهاردة وكنت اعرف انو هو بيكدب لأني الصبح اديتو فلوس وخرج فقلت ماشي ياحبيبي انت الي جبتو النفسك فروحت رجعت الأوظتي وانا بتمايل بجسمي المتناك وانة متقصدة اني اسيبو يشوف طيزي وهي بتترج ومتعرية وقبل ما اخش اوظتي شفتهم وهما بيبحلقو فيا والسباك بيدعك زبرو جامد فضحكت ودخلت الغرفة وانة جوايا احساس جميل اوي بعد ماخليت دكرين يهيجو عليا
الجزء الثاني :
برة وانة بطلع الفلوس لقيت جوزي واقف ورايا وزقني جامد اوي ع السرير ونومني ع بطني ورفع طيزي بدون اي مقدمات راح حاطط لسانو ع كوسي وهو فاتح فلقتي مؤخرتي بيديه وبيلحس فيه جامد وهو بيقولي ايه الي انت لبساه ياشرموطة وانة ماسكة راسو من شعرو وادفعو ع كوسي اكتر وقلتلو خليني احاسب السباك واجيك يروحي ميصحش كدة حيسمعنا وانت بتنيكني حيقول ايه ؟؟ فجوزي قلي انا حاسبتو وخرج فأنا بقيت بصوت واتأوه جامد وهو بيلحس كوسي بكل عنف وشهوة فدفعتو على السرير وطلعت زبرو وقعدت عليه بقوة حتى اخترق ابواب كوسي جميعا فبقيت بتنطط عليه بكل شهوة وعنف واتاوه جامد كان صوتي عالي بيسمع الحارة كلها اااااه نيكني جامد يروحي نيك كوسي المتناك ااااححححح زوبرك بيحوك كوسي من جوة اااااااه وهو بيقولي انتي مرة شرموطة عشان تخرجي لراجل غريب باللبس دة فأنا قلتلو وانت ايه مانتة كنت بتبحلق فيا وانا باللبس دة وماسك نفسك عني بالعافية فجوزي راح حاطط ايدو ع ضهري ونزلني على صدرو وفضل ينيك فيا جامد وانا جالسة ع زبرو المنتفخ ومتكيفة اييييي اااااااه بموت فيك وفزوبرك نيكني يادكري قطع كوس شرموطتك ياحبيبي اااااااه اااااه فحسيت بايدو وهي بتحرك الموسع جوة خرمي ويحركوا مع حركة زبرو وانا بقولو كمل ياحبيبي بموت فيك راح رازع زبرو فيا جامد ورحت مصوتة اااااايييييييي عورت كووسي يابن المتناكة ااااااح وهو بيسألني نفسك تتناكي بزبرين يروحي وانا من كتر هيجاني ولأني متعودة انو يتخيلني كدة قلتلو اه يروحي انة عاوزة زوبرين اتناك فيهم دكرين ينيكو فيا جامد وابقة شرموطة ليهم طول العمر اااااحححح وانة بقول الكلام دة كنت فعلا عاوزة اتناك من دكرين وكنت بتخيل الموسع كأنو زوبر السباك بينيك فيا فجبت شهوتي فوق زبر جوزي وانا بتأوه بكل محن وشرمطة من كتر شبقي وهيجاني فتفاجئت بجوزي وهو يسألني زوبري وزوبر مين عاوزاه ينيكك؟ قلتلو اي زوبر المهم اتناك فراح ضاربني ع فلقتي طيزي جامد وقايلي لا مش هينفع يروحي حددي اي زوبر عاوزاه ينيكك معايا فوطيت عليه بصدري ووضعت صدري فوق صدرو وراسي على كتافو وانا بهمس ليه بصوت ممحون وبدلع شرموطة زوبر السباك ياحبيبي عاوزة زوبر السباك ينيكني ويقطعلي خرمي ، أصلي نسيت أقولك حاجة حصلت قبل متيجي بشوية فحكيت لزوجي بصوتي الممحون كل الي حصل ما بيني وبين السباك وهو ينيك فيا بكل عنف كان بيقطع كوسي بزبرو وكان هايج اوي على كلامي وقلتلو ان السباك شبع بخورمي من كتر مابعبص فيه فجوزي راح فاتح فلقتي طيزي ومطلع الموسع من خرمي وانا لسا قاعدة ع زبرو وحضناه وراح مخلي الموسع ببقو بيرضعو ويلحسو ويمصمص شفايفي بكل شهوة فرحت قايمة من على زبرو وواخداه ببقي وكان منتصب جدا وقوي وعروقو بارزة جدا بحياتي كلها مشفتش زبرو واقف بالشكل دة ففهمت انو هايج ع كل الكلام الي حكيتو ليه فطلعت لساني لحست زبرو وتفيت عليه وبقيت بدعكو واللحسو وانا باتأوه وأوحوح بشرمطة وبصوت جامد ااااه ياحبيبي زوبرك يجنن طعمو ببوقي حلو اوي ااااااحححححح وعمالة ادعك بكوسي لحد ما جاب لبنو ببقي وروحت بالعاه كلو وكانت فكرة اني بلعت لبن دكرين في نفس اليوم مهيجاني جدا فنمت على بطني ورفعت طيزي وبقيت بحركها قدام جوزي واصفعها وابعبص فيها جامد وانا بتشرمط عليه واحكيلو الي حصل بيني وبين السباك من تاني فرجع زبرو وقف زي الحديدة وهجم عليا وانا في الوضع دة وراح بيزقو جوة خرمي بقوة رهيبة خلتني اصرخ من الالم ااااااااااااي ياخورمي اااااااه انا مش حمل زوبرك خورمي بيتقطع ااااااه وانا فعلل كنت حاسة انو طيزي تقسم نصين وراح مثبتني وانا ع الوضع دة وينيكني بكل قوة وشهوة وانا بتألم واتأوه وبقة ينيك فيا جامد ويضرب فلقتي طيزي وضهري ويشدني من شعري زي المجنون ويتف فبوقي كأني شرموطة تحت زبرو وبقيت ع الحال دة لحد ماتعود خرمي ع زبرو وبقة نيكو ليا بيمتعني مش زي الاول كنت بتوجع وبس فبقيت بتأوه ااااه يحبيبي نيكني يروحي اروي خرمي بلبنك ااااه وهو مش سايب خرمي شغال ينيك فيه بكل قوة وبقة بيبدل بين خرمي وكسي ينيكهم هما الاتنين بعنف لم اعهده من قبل وهو بيهيج شهوتي بكلامو بقيت متعودة ع كلامو الوسخ وبهيج عليه جدا وجبت شهوتي وانا في الوضع دة يجي 3 مرات ورا بعض لحد ما جوزي جاب شهوتو معايا في المرة التالتة ونام فوقي وهو بيبوس شفايفي ويشكرني ع النيكة دي فنمنا انا وهو عريانين خالص من غير مياكل اي حاجة يمكن شبع وهو بياكولني فكنت بوقتها سعيدة جدا بجوزي كان في وقتها مكيفني جدا فنمت وانا ببوس شفايفو كأني بشكرو ع نيكو ليا
الجزء الثالث :
في اليوم التالي صحينا انا وجوزي الصبح ودخلنا الحمام وخذنا شور سوا لم يخلو من مداعبته لكوسي وخرمي ومداعبتي لزبره ورضعي له حتى جاء بشهوته على بزازي فخرجت من الحمام بعد ما غسلت منيه من على جسدي وعملت له الفطور وفطر وروح لشغلو اما انا ففضلت ارتب في البيت وانا عريانة خالص لان الجو كان حر وما هي الا نص ساعة بالكتير سمعت جرس الباب فرحت حتى اشوف مين ع الباب عبر العين السحرية فوجدت السباك واقف وبيتلفت وانا كنت مصدومة واقول لنفسي هو ناوي ينيكني بجد انا كنت فكراه كان بيتكلم وقتها وهو تحت تاثير المشهي الي شربو فقلتلو عاوز ايه فقلي افتحي ياهانم انا جيت اصلح الحنفية ففتكرت مبارح والي عملو فيا وهجت جدا فبقيت ادعك بكسي وأكلمو من ورة الباب . انت صلحتها مبارح قلي انا جيت حتة اتاكد لحسن لسة بتسرب ولا حاجة فقلتلو بصوت ممحون انت بعد ممشيت فظل يسرب كتير بس البركة بجوزي كيفو ع الاخر وانا كنت بقصد كوسي وأهيجو بكلامي وهو فهم الي قصداه وراح قايلي طب متخليني اشوفو بيسرب ازاي فضحكت بشرمطة وقلتلوا دة بُعدك امشي من هنا انت مش حتشوف حاجة وفظل يخبط ع الجرس لحد ما زهق وراح وانة فظلت ادعك بكوسي لحد ما جبتهم وكملت تنظيف البيت ولما كملت تنظيف البيت وخذت شاور ولبست شورت جينز قصير وبدي بينك ضيق جات عندي جارتي سارة ورحبت بيها وعملتلها عصير تشربو وفضلنا ندردش مع بعض . سارة دي من عمري تقريبا عمرها 24 سنة كمان متجوزة من محمود صاحب جوزي كانت جميلة اووي وجسمها جامد كانت بزازهة مرفوعة ومشدودة وبشرتهة بيضة ومؤخرتها مكورة ومشدودة وصاحبة عود فرنساوي وملامح جذابة ففضلنة ندردش واتفقت معايا انها حتمر عليا بكرة ونروح سوا علشان هية عاوزة تشتري فستان تروح فيه لعرس اخوها فوافقت وراحت هي وفظلت احظر الغدا واستنى جوزي يجي ولما جي أكلنا سوا واستأذنتو اني اروح مع سارة بكرا عشان عاوزة تشتري فستان فوافق وأداني فلوس عشان عاوزني اشتريلو ملابس نوم جديدة ومثيرة زي بتوع الافلام الاباحية وروحت الأوظة واستنيتو يجي ينيكني عشان انا ع اخري وهو جي ونام فوقي وفضل يمصمصني ويقفش بزازي جامد ويكلمني كلام سكس وانا دوخت من كلامو وفظل ينيك بية نص ساعة جبت فيهم مرتين وقمت الحمام خدت شور ورجعت الغرفة لقيت جوزي نايم فورحت الصالة تابعت مسلسل كنت متبعاه لحد ما جي الليل ورجعت لأوضتي ونمت صحيت الصبح ع صوت موبايلي فلقيت سارة وهي تتصل بي وتقولي انو هي حتيجي بعد نص ساعة ونطلع سوا وقمت علشان اخذ شور وألبس هدومي وكان جوزي رايح شغلو من غير ميصحيني فلبست بنطلون قماش واسع شوية ابيض وفوقيه قميص ازرق ورتبت شعري وحطيت ميك اب زي ما انا متعودة وجت سارة وهي لابسة بدي ابيض ضيق اوي كانت حلمتيها بارزة من تحته وبنطلون اسود كمان كان ديق وسايبة شعرها وحاطة ميك اب ولانها كانت رشيقة كانت تلبس براحتها فخرجنا من بيتي وروحنة علشان نركب الميكروباص وفظلنا مستنيات الميكروباص واحنا بنتعاكس طول الوقت دة ونسمع كلام كلو نيك وتحرش وانا بهيج ع الكلام الوسخ لأني تعودت اسمعو وانا بتناك من جوزي يوميا فحسيت ببلل في كوسي وسارة قالت بضجر اوووف هو فين الزفت دة اتأخر ليه ع كدا هجيبهم ع نفسي من كتر النيك الي سمعاه فضحكت على كلامها وهي كمان ضحكت وجي الميكروباص وركبناه بعد ربع ساعة من التحرش اول مركبنا كان المكيروباص مزدحم ومفيش مقاعد شاغرة فوقفنا بين المقاعد وقلت لسارة الميكروباص زحمة والجو حر بيخنق ياريتنا روحنة بتكس ولا البهدلة دي فهي ضحكت ووشوشتلي بصوت واطي يابت حلاوة الميكروباص بزحمتو وضربتني ع فلقة طيزي ع الهادي فاستغربتها احنا صح متعودات نهزر كدا بس في بيوتنا مش في مكان عام قدام الناس فقلتلها ميصحش كدة ياسارة احنة مش في البيت حنعمل ايه لو واحد شافك وانتي بتعملي كدة قالت خلاص يابت متزعليش وهو مين يقدر يشوف في الزحمة دي قلتلها ازاي يعني ماكلهم معانا في الميكروباص ايه هما عميان ولا ايه فضحكت على كلامي وقالتلي بصي يحبيبتي انتي عشان صديقتي حقولك ع حاجة وانا متطمنة من ناحيتك انا اركب الميكروباص عشان امتع واتمتع قلتلها ازاي تتمتعي هو في حد يتمتع بالحر دة والخنقة دي قالت طبعا لا بس انا بتمتع بالرجالة وهي تحسس على مؤخرتي وعمالين نفسهم مش واخدين بالهم وفيهم الي بيبعصها ويكيفها لحد ما ننزل من الميكروباص ويبقة **** يروح لحالو اول مابنزل فانا قلتلها يالهوي انتي بتقولي ايه ازاي تسبيهم يبعبصوكي ومتزعقيش ليهم قالتلهة عشان همة كتير وانا ست لوحدي دول حينيكوني لو عملت حاجة وهو بعبوص اتكيف فيه ولا زبر ينيكني واتفضح فضحكت وانا قلتلها انتي غريبة مكنتش اعرف انك بجحة للدرجة دي فراحت تهمس بودني وهي تقلي بصي ياحبيبتي هو انتي واقفة جمبي ومشفتيش الراجل الي وراية بيعمل فية ايه فبصيت لورة وأتصدمت من الي انا شايفاه لقيت راجل طول بعرض وهو قافش في طيز سارة وعمال يفعص فيه ويدعك بزبرو من فوق بنطلونو وبلعت ريقي على المنظر دة وانا اراقب ايدو وهي تتجول ع طيازها بكل اريحة ويحسس عليه وبيهمس في ودنها ومش سمعاه فسألتها من باب الفظول هو بيقولك ايه قالتلي دة معجب بحلاوة طيزي وعاوز يركبها وينطر لبنو فيها فانا واسمعهة كسي تبل خالص وبقة كوسي عاوز يتناك بأي طريقة وفي أي مكان ان شاء **** هنا في الميكروباص فبقيت براقبو وهو بيدعك طيز سارة وفي داخلي بحسدها على الي هي فيه وراح مديها بعبوص شالهة فيه من مكانهة ورجعهة تاني وهي طلعت منها اه غصب عنها والتفت اليها بعض الركاب يشوفو في ايه فهي عملت انو ايدها بتوجعها وفظلت تدلكها لحد ما رجع كل شي طبيعي وكل من في الميكروباص انشغل بحالو. انة مستحملتش الي بشوفو خالص وبقة كوسي بيتعصر جامد ورحت مرجعة ايدي لورة وماسكة زبرو بقوة فهو تخض وزاح ايدو عن طيز سارة فدعكت زبرو لحد ماتطمن وسارة همست بودنو شوية كلام ورجع يقفش بطيزها زي الاول فقلتلها سارة هو انتي بتحكي معاه في ايه قالتلي طمنتو انو انتي معايا وعايزة تتمتعي فيه زي ما انة متمتعة فرجعت ادعك بزبرو وانا اتخيل الزوبر دة راكبني ويفشخ كوسي وخرمي وانة بدعك زبرو حسيت بأيد تحسس ع طيزي بالراحة بحركات مثيرة أوي فدورت ليه وشي عشان اعرف هو مين الي بيعمل فيا كل دة فأتصدمت عندما رأيته كان شخص بعرفو ويعرفني كان السباك . نعم كان السباك بيعبث بمؤخرتي ويفعص فيها وهو يبتسم بخبث وهو يقولي ازيك ياهنم لسة الحنفية بتسرب يظهر انا ماعرفتش اصلحها كويس فقاطته سارة وهي تهمس بودني مين دة انتي بتعرفيه فقلتلها اه اعرفو دة السباك جي مبارح وصلح الدوش فرمقت زبرو بنظرة سريعة وذهلت مما رأته وهي بتقولي يخرب بيتو كل دا زوبر دة عاوز 5 نسوان ويادوب يكفوه **** يعينك عليه لو قرر يدخلو في كوسك وهي تضحك وانا هجت اوي من كلامها وروحت قايللها بكل خبث ومحن ما انتي جنبي اكيد حتشيليه معاية ومش حتسيبيني لوحدي فهي ضحكت وبقت تدعك بكوسها من غير محد. يحس عليها وانا فظلت اتكلم مع السباك وهو بيبعصني ويلعب بخرمي ويقولي انتي وحشتيني انا كنت براقب باب بيتكو من مبارح كنت عاوز اشوفك بأي طريقة فأنا قولتلو ياااه هو انت من مبارح كنت واقف جمب بيتنا ؟ ايه الي يخليك تستنة كل الوقت دة فراح قايل طيزك الملبنة وكوسك المبلول ع طول وبزازك الي عاوزين حد يقطعهم فأنا هجت قوي بسبب كلامي وشوقو لجسمي ونزلت ايدي من تحت البنطلون ع كسي وفضلت ادعك فيه واسمعوا بيغازلني بكلام كلو نيك وفضلت ادعك بكوسي وانا مستمتعة وابص ع سارة وهي كمان بتدعك كسها والراجل الي وراهة يبعبص خرمها جامد فقايم السباك مدخل صباعو جوة خرمي وكان مساعدو على دة بنطلوني القماش كان واسع وقماشتو خفيفة فكان من السهل بعبصتي والعبث بخرمي فكنت بحس بصباعو وهي تدخل معها بنطلوني جوة خرمي كأني بتناك ويبعبص فيا جامد وانة اتأوه بصوت واطي جدا واتشرمط بطيزي ع صباعو احركها ع صباعو بحركة دائرية وانا مستمتعة جدا بدخول صباعو وخروجه من خرمي وراح لازق جسمو فيا من ورة وفضل يبعبصني ويهمس بودني بانو نفسو ينيكني وانو هو جي مبارح عشان ينيكني فانا بصيت عليه وفعصت صباعو بين فلقتي مؤخرتي وانا بقلو مينفعش تنيكني في بيتي مش عاوزة الجيران يحسو انو في غلط او يجي جوزي فجأة ويلقاك راكبني فقال لو مينفعش انيكك في بيتكم انا انيكك هنا فضحكت بأستهزاء وقلتلوا لو كنت دكر نيكني هنا وكنت متأكدة انو لايتجرء ويعملها في الميكروباص لان المكان كلو ناس فراح ساحب صباعو من خرمي وقايلي حوريكي الدكر بيعمل ايه وراح شادد بنطلوني لتحت ومطلع طيزي كلو وكان طيزي بيلمع قدامو وكوسي مبللول خالص فحاولت اني اشيل البنطلون ولكنو مسك ايدي بقوة وطمني اني مفيش حد شايف حاجة حتة البت الي بتتبعبص جمبك منتبهتش خالص وكان يقصد سارة بكلامو فخليتو براحتو وانا كلي شوق لكي اعرف ما سيفعله بطيزي وكوسي فبقيت ببصلو راح مطلع زبرو من سوستة البنطلون وكان ضخم جدا ومسكو بأيدو وهو يمررو بين فلقتي طيزي ويدعك راسو بخرمي وكوسي فانا بقيت بتأوه وكسي بقة على اخرو وهو بيجيب شهوتو من غير ما ادعكو فبصيت لسارة وهي تبصلي مذهولة من منظري فانا بسرعة رفعت بنطلوني لفوق وكنت مكسوفة من سارة جدا ونبهتوا ميعملش كدة تاني واكتفى بأنو يدعك في طيزي لحد ما نزلنا ورحنة لمحلات الملابس وروحنة اشترينا لسارة فستان كان تحفة عليها وانا اشتريت ملابس داخلية وكنت اجربهم في غرفة تبديل الملابس لكن لم انتبه انو الباب كان مفتوح حبتين فمديت ايدي عشان اقفلو لكن تفاجئت بصاحب محل الملابس وهو متنح وبيبص الجسمي بملابس النوم فشهوتي جعلتني اتركه مفتوحا ليتمتع قليلا وفضلت ارج فلقتي مؤخرتي امامه وبتمايل وكأني بجرب القطعة في اللبس مريحة ولا لا وفظلت ع الحال دا لحد ما جربت كل قطع الملابس وخرجت لصاحب المحل وهو متنح وسارة مستغربة شكلو وبتهمسلي هو متنح ليه ؟ قلتلها عشان كان بيتفرج علية وانا بغير فراحت قايلالي دة انتي شرموطة بجد وتستاهلي تتناكي من الرايح والجاي فضحكت وقلتلها بلاش الكلام دة لحسن اخليه ينيكني قدامك فرحت عشان اديه فلوس الملابس ورجعنا بس هالمرة رجعنا بتكس عشان حيلنا تهد من الي حصل معانا في الميكروباص
الجـزء الـرابـع :
وانا في التكس عزمت صاحبتي سارة ع الغدا في بيتي فوافقت انو هي تيجي معايا ونزلنا من التكس ع بيتي ع طول اول ماوصلنا خدت شاور عشان الجو كان حر برة وروحت المطبخ عشان احظر الغدا وجيت سارة تساعدني في تحظير الاكل وقعدنا نشتغل وندردش مع بعض لكن دردشتنا اخذت منعطف اخر غير المنعطف الذي بدأت به وذلك عندما سألتني هو انتي كنتي حتسبيه ينيكك عادي ؟؟ وكنت فهمة هي قصدا ايه لكن عملت عبيطة وقلتلها هو مين قالت الراجل السباك الي كان واقف وراكي في الميكروباص قلتلها طبعا لا قالت باستهزاء بأمارة انو انتي كنتي عريانة وكان زبرو ع كسك فأنا بصيت ليها وانة مكسوفة جدا وبفتكر الي حصل فوقتها وراحت قايلة ع فكرة انتي معذورة دة كان عليه زوبر يخلي اي مرة تقعد ع ركبها قدامو وتفظل ترضعهولو لحد مايجيبهم في بقها فأنا هجت ع كلامها وكوسي بقة ياكولني فقلتلها كفاية ياسارة الظاهر انتي مشبعتيش في الميكروباص وعايزة تتناكي بجد Smile:
فقالت اه مشبعتش وعاوزة السباك ينيكني ويطفي النار الي جوايا قلتلها ومنين اجبهولك عشان ينيكك ويريحك ياشرموطة قالت سهل اديني رقمو عشان أكلمو بحجة ان مواسير الميا عطلانة وبتسرب وهو يجي لحد عندي وسيبيلي الباقي قلتلها رقمو عند جوزي حبقة اكلمو وأقول ليه ان سارة عاوزاه ينيكها قصدي يصلحلها المواسير فضحكت ورحت صفعاها على مؤخرتها ومشيت اودي الاكل ع السفرة وفظلنا ناكل وندردش لحد ماراحت لبيتهم وجي جوزي عملتلو الاكل وقالي انتي مبتكليش معايا ليه قلتلو انا اكلت مع سارة كانت عندي في البيت واكلنا سوا وبالأمارة هي عاوزة رقم السباك الي صلح الدوش عشان المواسير في مطبخها بتسرب فراح مديني رقمو وبعتو لسارة بعد كدة رجعت لجوزي وحضرت ليه الحمام وكنت مستنياه ع السرير يجي ينيكني وريحني من الي انا فيه وكنت لبسالو من ملابس النوم الجديدة الي جبتها كان السيت مكون من جوارب شبك طويلة ومغرية جدا وستيانة جلد وتحتيه تنورة قصيرة جلد هي كمان وضيقة اوي وخليت بعض من الميك اب الغامق وانا ببص في المراية كنت ببص على واحدة تانية خالص كنت ابدو جريئة جدا ومثيرة اوي بالميك اب الغامق ولبسي الفاظح فدخل جوزي وانا ببص ع نفسي وراح مصفر ويقولي ايه الجمال دة وراح ضاربني ع مؤخرتي بقوة وقالي انزلي على ركبك يا مومس مصيهولي يا شرموطة يابنت الشرموطة فانا نزلت بسرعة ع ركبي وطلعت زبرو من الشورت وطلعت لساني وانا بلحس راس زبرو وبنزل بلساني لحد البيضان وفظلت ارضعو وامص فيه جامد وبتوحوح واتشرمط وهو بيشتمني ويزق بزبرو في بقي جامد وبقيت بتف ع زبرو وبدعك فيه بقوة وانا ع ركبي ومستمتعة جدا بزوبر حبيبي فبعد مارضعت ليه زبرو وبقة واقف زي العمود رحت نايمة ع بطني ع السرير ورفعت ليه مؤخرتي ورحت فتحاها ليه بكلتا يدي وانا اتشرمط عليه وبقلو ريحها ياحبيبي ريحلي خرمي وكوسي الي شبعو بعبصة طول اليوم وكنت قاصدة اكلمو كدة عشان الكلام دة بيخليه زي الوحش من الشهوة وينيكني بكامل فحولتو وقوتة راح هوة فاتح بقو ويقولي ايه ياروحي كنتي بتقولي ايه وهو مذهول فأنا تجرات اكتر وقلتلو ياحبيبي انا مش قولتلك اني حروح مع سارة عشان نشتريلها فستان احنة روحنا في الميكروباص وكان واقف ورانة رجالة كتير اتنين منهم فظلو طول الطريق بيحسسو على طيازنا ويبعبصوها جامد ويدعكو فينا ازبارهم التخينة فجوزي وانا بتكلم دخل زبرو جوة كوسي بكل قوته وطلعت مني اهات عاليا جدا وانا مستمتعة بزبرو وحلاوتو ورايح شاددني من شعري وينيكني بقوة ويضرب طيزي ويشتم ويتف فبوقي وكنت انا هايجة جدا من الي بيعملو فيا وبحس بزبرو وهو جوة كوسي فبقيت بعصر زبرو بكوسي ااااااه نيكني ياحبيبي نيك جوزتك الشرموطة اااااحححح اااااه نيك فيا جامد عاوزك تبهدلني نيك اااااااه اااااااااه وهو ينيك فيا ويقولي كملي ياروحي كملي ياحبيبتي انتي وسارة عملتو ايه قلتلو ولا حاجة يروحي سبناهم يلعبو فينا واحنة مستمتعين قالي وسارة كانت مستمتعة بردو زيك ياشرموطة قلت ليه ايوة يادكري كانت مبسوطة وهي تتناك بصباع الي وراهة وفضلت تتشرمط عليه طول الطريق فجوزي قلي خلاص يروحي حجيبهم فروحت مطلعة زبرو من كوسي ووخذاه في بوقي وفضلت ارضعو لحد ماجابهم في بقي وانا زي الشراميط فضلت ع ركبي اطلع لبنو من بقي ع صوابعي والحس صوابعي وانا بدعك في كوسي واشكرو ع نيكتو ليا لحد ما جبت شهوتي بعدها قعد يغازلني ويثني على جمالي وان انا بثيرو جدا ومش شايف اي ست بحلاوتي وجمالي وفضل يمصمص بشفايفي وينيك فيا ع الهادي بكل رومانسية وانا فرحانة اوي بكلامو الرومانسي وحبو ليا Smile:
في اليوم التالي كان جوزي صحي من بدري وياخذ شاور في الحمام فروحت المطبخ علشان احظر ليه الفطار وحطيتو على السفرة وفطرنا سوا وراح هو الشغل وانا فظلت اتفرج ع التلفزيون واحظر الغدا وسمعت تليفوني وهو يرن فرحت علشان ارد لقيتها سارة الي بتتصل فرديت عليها وسلمنة ع بعض وقالتلي انو هي جاية علشان تقعد معايا شوية فرحبت بيها وما هي الا دقائق لقيتها جاية وتخبط على جرس الباب ففتحت ليها الباب وسلمت عليهة وعملت لينا عصير وفواكه وقعدنا ندردش مع بعض وقعدنا نتفرج ع التلفزيون واحنة بنتفرج قالت انو هي اتصلت مبارح بالسباك وهو جي لعندها الصبح فانا قولتلها وانا ببتسم كويس وصلح المواسير ولا سابهة تسرب فهي ضحكت وقالت دة صلحها وداني ضمان انها محتسربش طول اليوم فانا ضحكت بجد على كلامها وقلتلها مش كتير الضمان دة يوم بحالوا وقعدنا نضحك مع بعض وقلتلها بخبث احكيلي من البداية صلحها ازاي ؟؟ فقالت صحيت الصبح بعد ما جوزي راح لشغلو وخدت شاور وروقت جسمي كلو وبقة زي القشطة ابيض وبيلمع ولبست كلوت احمر لايستر الا القليل من كوسي ويدخل بين فلقتي مؤخرتي وستيانة حمرا شفافة ولبست فوقيهم شورت جلد اسود يرسم المؤخرة والكوس بطريقة مثيرة اوي كنت البسهم لجوزي لما عاوزاه ينيكني بقوة وفوقيه لبست بدي ابيض شفاف كان مبين من تحتو لون الستيانة وشكلها من كتر ماهو شفاف وديق ولبست فوقيهم روب اسود طويل رحت قايلالها وايه لازمتو الروب دة قالت دة عشان ميفكرش اول ميدخل اني شرموطة وعايزاه ينيكني فأكملت كلامهة وقالت ورا ساعة بالضبط بعد خروج جوزي جي السباك وفتحتلو الباب ورحبت فيه ودليتو على مواسير الحمام الي تسرب وكنت معلقة في الحمام ملابسي الداخلية الي كنت بتناك فيها من جوزي مبارح وانا قاصدة اخلي السباك يشوفهة واستأذنتو اني اعملو حاجة يشربهة ورحت عملتلو عصير ورجعت ليه وهو بيقولي ياهانم مفيش مواسير بتسرب انتي مصحياني من بدري وجيباني لهنا على الفاضي فاديتو العصير وقلتلو لا هي بتسرب فعلا اشرب العصير دة وانا حشوفهم بنفسي فأخذ العصير مني واتشكرني بكل ذوق وانا قلتلو انا خايفة على الروب يتبل معلش ممكن تبص الناحية التانية عاوزة اشلح الروب وابص ع المواسير بنفسي فهو فضل متنح على الكلام الي بقولو وانا بصوت عالي قلتلو انت متنح ليه متبص الناحية التانية عايزة اشلح الروب فراح باصص للناحية التانية من الحمام وبقت ملابسي الداخلية الي معلقاها قدامو واكيد شايفهة وانا قلعت الروب وعلقتو ونزلت اشوف المواسير وانا واقفة ومرجعة مؤخرتي بقوة لورا لدرجة اني حسيت الشورت بقا بين شفايف كوسي وكنت متأكدة ان السباك بيبص لطيزي وهي بارزة قدامو لايستر فلقتيها الا قطعة صغيرة من الجلد فقررت اني احركها قدامو بشكل يثيرو اكثر واعمل نفسي مش واخذة بالي واني بشوف المواسير فبقيت برجها قدامو واحركهة لفوق وتحت وكأني راكبة زوبر وقلتلو اه صحيح المواسير مفيهاش حاجة يمكن الميا نقطعت انا حفتح الدوش واتأكد فرحت فتحت الدوش وكان يشتغل والميا موجودة فدورت ليه عشان بقلو ان الدوش في ميا لقيت السباك بيبص وهو متنح وفغير عالم ومكان زبرو كان منتفخ اوووي وحاطط ايدو ع زبرو وبيدعك فيه هيه وتحكيلي افتكرت اليوم الي جي فيه لبيتي وموقفي معاه في الحمام ولقيت كوسي اتبل وانا بفتكر كل دة فقلتلها وعملتي ايه بعدها راحت قايلالي بعد ماشفت زبرو وهو رافع البنطلون وعاوز يقطعو عشان يخرج رجعت وطيت علشان اقفل حنفية الدوش وانة رفعالو طيزي لفوق وكنت بعمل روحي مش عارفة اقفلها وأن الحنفية باضت ومش عايزة تتقفل فقلت ليه تعال ساعدني دي مش عايزة تتقفل فهو جي وقف ورايا ومد ايدو فوق ايدي عشان يقفلها ولزق فيا من ورا لحد ماحسيت انو زبرو دخل فخرمي من كتر ما لازق فيا ويزق فزبرو فقلت ليه انت بتعمل ايه ااااييييي انت بتعورني متقفل الحنفية وتخلصني وهو قالي بحاول اقفلها يهانم بس متتقفلش وهو كان بيكدب هو كل الي عملو انو حط ايدو ع ايدي ومحركاش خالص الحاجة الوحيدة الي حركها زبرو فوق خرمي وهي بتحكي وانا سمعاهة وبتخيل كل الي حصل بينهم كان نفسي اجيب شهوتي وهي بتتكلم فقلتلها كفاية بقة انتي لو فضلتي تتكلمي حجيبهم ع نفسي فهي قالت جرا ايه يابنت متمسكي نفسك وتسيبيني اكمل فقلتلها كملي كملي اعتبريني سكت فهي كملت وقالت وهو بيزق فيا بزبرو التشيرت وشعري تبلو من الدوش فقلتلو خلص بقة واقفلو انا تبليت وهو قلي بحاول يهانم بس الحنفية متتقفلش فرجعت اكتر ع زبرو وبقيت اعمل روحي بحاول اقفل الحنفية بالقوة وانا احرك طيزي على زبرو لفوق وتحت بحركة سريعة وهو بينهج وبقة زي التور الهايج وقالي يهانم انا تبليت معاكي قلتلو واعملك ايه قال متعمليش حاجة انتي ابقي حاولي مع الحنفية وانا حشلح هدومي عشان متتبلش اكتر من كدة قلتلو وانا بعمل انو انا متعصبة خلاص خَلصنا مهو اليوم دة زفت من اولو وراح شلح هدومو وجي وقف ورايا من تاني ودورت وشي ليه وفضلت مسنحة ومصدومة من الي شيفاه لقيتو عريان ورايا خالص وزبرو واقف ومنظرو يخوف ومثير بنفس الوقت راح قايلي في ايه ياهانم منا قولتلك اني حشلح تيابي قلتلو بصوت ممحون وواطي دة ايه وانا بشاور ع بتاعو قلي وانتي مش عارفة ايه دة؟؟ قلتلو عارفة بس هو كبير كدة ليه فراح قايلي مش عارف يمكن عشان انا محظوظ اني تولدت بالزبر دة عشان انا عارف انو الستات بتحب الزوبر يكون كبير رحت قايلة وبعض ع شفايفي ايوة صح بس دة كبير اوي راح قايلي مكفاية رغي وخلينة نقفل الحنفية من تاني فانا دورت وشي ورجعت رفعت طيزي وقلتلو تعالادة اقفلها معاي وهو جي من ورة وحط زبرو بين فلقتي مؤخرتي وانة دوخت اوي من حلاوتو وطولو فبقيت بحرك طيزي ع زبرو زي المجنونة وانة بتأوه بصوت واطي ااااه ااااه وانا بقول هي الحنفية باضت ولا ايه وانا عاملة اني بحاول اقفل الحنفية فرحت فتحالو زراير الشورت وسبت الشورت مفتوح وانة بهز مؤخرتي بسرعة على زبرو حتى وقع الشورت وظهرت له مؤخرتي بارزة وهي بتلمع ولايغطيها اي شيء غير خيط رفيع بين فلقتي مؤخرتي وعملت نفسي مخضوضة وانا بقولو يالهوي الشورت وقع على الارض سيب أيدي علشان البسو وهو يقولي تلبسيه ليه يهانم هو كدة تبل خليكي كدة يخرب بيت طيازك وحلاوتهة وراح صافعها بقوة قلتلو وانا بتألم اااي انت بتعمل ايه ياجزمة يامعفن راح صفعني صفعة حسيت ان صوبعو علمت على طيزي فتألمت اكتر وقلتلو بصوت ممحون خلاص بقة اسفة بس خليك حنين معايا فراح فاتح فلقتي مؤخرتي بيديه وزايح عن خرمي خيط الكلوت وهو بيفعص بمؤخرتي ويثني على جمالها وحط لسانو ع خرمي وانا من حلاوة الي بيعملو روحت بعالم تاني وسبتلو طيزي وجسدي بأكمله ففظلت اتأوه ااااه امممممم يخرب بيتك اااااح الحس كوسي ونيكني ياروحي اااااااه وهو فظل يلحس بخرمي وكوسي زي المجنون ويعض شفايف كوسي ويبعبصو وانا بقيت زي الشرموطة معاه بتأوه واتشرمط عليه واحرك مؤخرتي على لسانه بسرعة لحد ماجبت شهوتي على وشو فراح شدني من شعري ولفني عليه وقلي نظفي وشي ياكلبة روحت الحس بوشو وامصمص شفايفو وانا خلاص اموت وادوق زبرو ووطيت عشان ارضعو بس لقيتو كبير على انو بيدخل ببقي ففضلت الحسهولو بكل محن وشرمطة وانا بتأوه واغازل زبرو ااااحححح زوبرك كبير اوي انا عايزاه جوة كوسي انا عايزة لبنك جوايا يادكري فهية وتتكلم وضعت يدي ع كسي من غير وعي وفضلت ادعكو وانا بسمع كل كلمة قالتها وبتخيل نفسي مكانها وانا برضع زوبرو واتشرمط عليه فكملت كلامها وقالت واني بلحس زبرو قام شايلني وكأني عصفورة بين اديه ووضع زبرو تحت كوسي روحت حظناه بقوة وامص شفايفو وهو بيدعك راس زبرو بكوسي وانا اترجاه انو ينيكني دخلو بقة مش قادرة نفسي تنكني يادكري وابقة شرموطتك وتحت طوع زوبرك طول العمر فهو هاج من كلامي وراح مدخل زبرو جوة كوسي فتألمت جامد وقلتلو ااااييي بالراحة انة بتوجع بالراحة ياحبيبي انة لسة متعودتش عليه فروحت مطلعة لساني وفاتحة بوقي من الألم وانا بتأوه ااااااه ااااااححححح ااااااااححححح بالراحة يحبيبي بالراحة ااااااي فهو فضل يدخل زبرو جوة كوسي لكن بالراحة خالص وانا حاسة ان كوسي بيتقطع وبيتوسع جامد كنت بتألم فعلا بس مستمتعة اوي وانة ببص النفسي بمراية الحمام وان السباك حاملني بأيدو ويدخل زبرو بكوسي كان منظري بيشهيني اكتر واتحمل الألم الي حاسة فيه وكأني بتفتح لأول مرة وفضلت ابص ع نفسي في المراية وابص لزبرو وهو يختفي تماما جوة كوسي وفضل يدخلو جوة كوسي ويسحبو ببطئ حتى تعودت عليه وبقيت بنط على زبرو بقوة وبلحس شفايفو وامصمصها جامد وانا بحس ان زبرو بيحك جدران كوسي بقوة وبقيت بنط ع زبرو لحد ماجبت شهوتي ورعشت فوق زبرو رعشة شهوة لم امر بها منذ اشهر فميلت راسي ع صدرو وقلتلو خدني ع سريري عايزاك تكمل عليا وانة نايمة ع بطني فراح ماشي بيا لحد الأوضة وهو يمصمص رقبتي ويبعبص خرمي ولسة زبرو زي العامود جوة كوسي فراح منيمني ع سريري وانا بنهج من التعب بس مش عوزاه يبطل نيك كنت عوزاه يفضل ينيك فيا لحد مايغمى عليا فنمت ع بطني ورفعتلو طيازي لفوق وفتحت فلقتي طيزي بيدي وانا بتشرمط عليه وابعبص خورمي وبقولو تعال يادكري نيك شرموطتك وريحها ااااه اااااامممم فهوة جي فوقي وراح راكبني ومدخل زبرو بكوسي بس هالمرة دخلو بعنف فرحت صارخة اااااييييي وبقلو بالراحة ياجزمة انتة مبتفهمش فراح شاددني من شعري ومدخل زبرو كلو جوة كوسي ويقولي مين الجزمة ياشرموطة يبنت المتناكة قلتلو انا جزمة وبنت متناكة بس سيب شعري اااااايييي سيب شعري وقطع كوس البوة ال جواك نيك فيا وريحني ااااااه فراح سايبني وصافع مؤخرتي بقوة وهو ينيكني زي المجنون بقوة وسرعة رهيبة فبقيت أوحوح واتأوه وانا بقولو ااااه يروحي نيكني قطعني انا شرموطتك نيكني يادكري وهو كان مش مقصر معايا خالص بينيكني بكل عنف وقوة ولنا بحس بزبرو العملاق جوايا كنت حاسة كأني اول مرة اتناك كان فحل وعنيف اوي وهو ينيكني فجبت شهوتي وانا في الوضع دة مرتين وراح ساحب زبرو من كوسي ونطر لبنو على مؤخرتي ومغرقها بكمية كبيرة من لبنو فرحت حاطة صوابعي على مؤخرتي وانا شايلة لبنو من بصوابعي وحطها ببقي وامص فيها والحسها وراح هو الحمام لبس ملابسو وجي ليا وانا لسة بنهج من التعب وقلي اعملي حسابك وقت ماعوزك حجي انيكك ان شاء **** كل يوم فقلتلو انت تأمر يادكري وعضيت ع شفايفي وروحت وصلتو لباب البيت وهو بيعبصني ااااه يرنا نفسي تدوقي حلاوة زوبرو والنيك معاه بعد ما روح خدت شاور وجيت عشان احكيلك الي حصل فهي كملت كلامها وانا لازلت ادعك بكوسي وعايزة اجيبهم وارتاح فهي لاحظت ذلك وراحت قايمة وجالسة جمبي وهي تحط كفها ع فخاذي وبتقولي بتفتكري هو هيعدي عليا بكرة عشان ينيكني فأنا قلتلها مش عارفة فتجرأت اكثر وقالتلي ممكن طلب قلتلها انتي تأمري عاوزة ايه قالت عاوزة لبس نوم من بتوعك البسهولو لو جي مرة تانية فانا استغربت كلامها اوي وقلتلها هو انتي مش عندك متلبسي من الي عندك فراحت تحسس ع فخاذي وهي بتقولي انة عاوزاه ينيكني وينطر لبنو ع هدومك وانا اوعدك اني حجبهوملك من غير ما اشطفهم فانا لسة بقولها مينفعش راحت مقطعة شفايفي بسنانهة وترضع لساني وشفايفي كأنها راجل مش ست كنت اول مرة في حياتي اجرب السحاق انا كنت بسمع عنو وبس لكن في حياتي مجربتوش فبقيت تمصمص شفايفي وتدعك كوسي وانا نقطة ضعفي كوسي من اول لمسة ببقة هايجة اوي اووي فتجاوبت معاها ومصمصت شفايفها وبقيت بدعك بزازهة جامد وراحت مقلعاني كل الي لبساه ومنوماني ع ضهري وهي كمان قلعت هدومها وبقت ملط وانا مبهورة بجمال جسمها كانت جميلة بمؤخرتها المرفوعة والمكورة وبزازهة المشدودة وقوامهة الرشيق لكن خدت بالي انو هي واشمة وشم فراشة ع مؤخرتها عجبني جدا فنامت فوقي ووضعت ركبتها ع كوسي وفضلت تدعك كسي فيها وتمصمص شفايفي وانا بتأوه جامد ااااااه بتعماي ايه يشرموطة اااااه لحد ماحسيت اني حجيب شهوتي خلاص فهي حست عليا وراحت واخدة كوسي ببقها وعمالة تلحس فيهة وتعض على شفايفو بسنانهة لحد ما جبتهم بعدها افتكرت انو هي حتسبني لكن كان لها رأي اخر عندما بعبصت كوسي وعضت حلمة بزازي بقوة وانا بقولها خلاص كدة ياسارة انا ارتحت فهي قالت بس انا مرتحتش لسة ياروح سارة وراحت منيماني ع بطني وتلحس بخرمي وتبعبص فيه وانا بقولها اااااحححح كملي ياحبيبتي بعبصيني ونيكيني بصوابعك اااااااه وهي بتقلي بذمتك وانا بحكيلك الي حصل معايا كان نفسك لو كنتي بدالي وتتناكي من زبر السباك قلتلها لا خالص فراحت صفعاني بقوة ع مؤخرتي فزعقت جامد اااااييي فكررت سؤالها ليا ونبهتني اني لو كدبت حتصفعني صفعة اقوة من الي قبليها فقلتلها ايوة كان نفسي اتناك بدالك ارتاحتي كدة فراحت مدخلة صباع بمؤخرتي وصباع بكوسي وهي تحرك فيهم كأنها بتنكني وانا بتأوه اااااه ااااااه صوابعك طوال يامتناكة اااااااحححح فنامت فوقي وهي بتبعصني تارة وبتدعك بكسهة تارة اخرى وبتلحس ضهري ورقبتي من ورا وهي تقولي وديني لخليكي تتناكي معايا فانا هجت اكتر وانا بتخيل نفسي اتناك من زبر السباك وكمان ينيك سارة معايا ففضلت اتخيل كيف حينيكنا لحد ما جبنة شهوتنا سوا وراحت بايسة شفايفي وهي بتقولي قومي يروحي جيبيلي احلة لبس عندك فقومت بالعافية لحد ماوصلت دولاب الملابس وطلعت ليها لبس بحبو كتير كان عبارة عن زي قطة يتكون من تنورة قصيرة تحتيهة شراب شبكة يتلبس كامل لحد الصرة وستيانة فرو ناعم وودان القطة وموسع ع شكل ديل القطة فهي لما شافتهم عجبوها جدا وتشكرتني وهي تطبع ع شفتي قبلة لطيفة وودعتني وراحت لبيت جوزها وانا بعد الي حصلي رحت الحمام عشان اشطف جسمي بين ماجوزي يجي فرحت الحمام وشطفت جسمي وخرجت لبست روب طويل وشديتو ع اللحم وحظرت لجوزي الغدا لأنو على وصول وكان فعلا بيرن الجرس فرحت فتحت الباب ليه واستقبلتو وانا حظناه وابوس فيه وهو كمان كان يبتسم لي ويبوس فيا كانت علاقتنا جميلة جدا وكنت بحبو كتير اوي وبفرح لما اشوفو ويقعد معايا فراح يغسل ايدو وجي قعد معايا ع السفر وقظينا اليوم واحنة نتابع فلم اجنبي ونتكلم ونهزر مع بعض لحد ما جي الليل ودخلنا اوظة النوم ونمنا وهو حاظني ويبوس فيا فقلتلو انا عاوزة اعمل وشم وانا بعرف انو بيكره الوشم ويعتبرو حاجة تشوه الجسم فرفض واصريت عليه وقلت ليه اني هعملو في مكان مش ظاهر ومش هيبان ويكون الوشم صغير وبالعافية لحد ما وافق اني اعملو فحبيت اشكرو على شان وافق بطريقتي الخاصة فرحت مطلعة زبرو وبقيت ارضعو وابوس راسو بشفايفي لحد ما كوسي تبل ورحت راكبة فوقيه وانيك نفسي بزبرو لحد ما جبنا سوا ونمت فوق صدر جوزي للصبح
الجـزء الـخـامـس :
في اليوم التالي صحيت من بدري وصحيت جوزي من النوم وقالي انو هو طلب اجازة وانو عازمني على العشا برة ففرحت اوي لأنو هيفظل معايا النهاردة فسبتو ينام علشان يرتاح وروحت انا نظفت البيت ورتبتو وبعديها حظرت الغدا وخذت شور ورحت علشان اصحي جوزي فندهت عليه وانا ابوس شفايفو لحد ما صحي وضمني على صدرو ويبوس فيا ويغازلني وكنت طايرة من الفرح معاه فقام بعديها علشان ياخذ شور هو كمان ولما خرج اكلنا سوة وهو بيشكر فيا ويثني على طبخي وقد ايه كان عاجبو وبعد الاكل فظلنا نتفرج تلفزيون وسارة اتصلت بي علشان تيجي لكن قلتلها بأن جوزي موجود في البيت تعالي بكرا وقفلت الخط وبقيت نايمة فحضن جوزي واتابع معاه التلفزيون والوقت بيجري بسرعة وبقت الدنيا ليل فروحت اجهز نفسي علشان نخرج بعد ما جوزي لبس وحظر نفسو فهو قالي البسي براحتك ياحبيبتي والي يعجبك علشان احنة هنروح في مكان مغلق ونسهر فيه لحد الفجر ففهمت انو عاوز ياخذني لنادي ليلي فهو متعود يخرجني معاه لهذه الاماكن فانا ابتسمت وفرحت اوي لاني احب الدوخل لهذه الأماكن فقلت ليه يعني البس براحتي خالص فهو ابتسم وقلي ايوا البسي براحتك خالص فلبست فستان احمر كان ضيق اوي وبيرسم الجسم وقصير فوق الركبة ومكشوف الصدر والظهر وبارزة منو نص بزازي ان لم يكن اكتر من نصهم طالعين برة الفستان بشكل مغري فشخ وحطيت ميك اب وسرحت شعري وخليت عطر مغري جدا ولبست كعب عالي وخرجت وكانت فخاذي باينة مثيرة اوي وشكلها بيشهي وطيزي مرفوعة ومرسومة وبزازي كانت عاوزه تخرج برة الفستان فخرجت لجوزي عشان اشوف رأيو في الي انا لبستو وبقة متنح ميتكلمش خالص وراح مقرب عليا وهو بيدعك زبرو ويترجاني انو ينيكني ونخرج في وقت تاني فمسكت زبرو قوي وانا اعصرو واقولو لا ياحبيبي احنة هنخرج وبعدها تنكني براحتك انت مش كل يوم تاخد اجازة فخرجت من البيت قبلو وروحت العربية وهو يمشي ورايا ويبعبصني وروحنا للنادي زي متوقعت ودخلنا وكان الوقت تقريبا 11 ليلا وكان النادي كبير اوي اول مرة ادخلو وشيك اوي وفخم والاضائة ملونه ومعتمة ورومانسية فسألت جوزي قالي انو فتح من اسبوعين وان مالكيه رجال اعمال مش من مصر فبقيت ببص ع المكان وانا مبهورة من الي انا شيفاه فراح جوزي شدني من ايدي ومشه معايا لحد البار وطلب لينا اتنين وسكي وكنا بنشرب الحاجات دي عندما نخرج للنوادي الليلية فقط مش كل يوم بنشربها فشربنا وانا ببص ع حلاوة المكان والنسوان ولبسهم وكنت انا لا اقل عن اي وحدة فيهم جمالا كنت وبدون مبالغة اجمل وحدة في النادي كلو فكانت الاجواء مثالية للرقص خاصة وان في كتير رجالة وستات يرقصو سوا وبطريقة مغرية ففضلنا انا وجوزي نتكلم واحكيلو قد ايه المكان عاجبني وقاطعني صوت جاي من بعيد انا عرفاه فدورت وشي لقيتها سارة صاحبتي بتندهني وكان جوزها معاها جت هي وجوزهة يسلمو علينا وقلتلها ايه الصدفة الحلوة دي فهي قالت فعلا صدفة حلوة انا ماكنتش اتوقع اني الاقيكي في مكان زي ده فجوزي قالها احنة متعودين كل فترة نروح نغير جو في النوادي الليلية وجوزي سلم على محمود وفظل يدردشو سوة عشان همة صحاب وانا فظلت ادردش مع سارة الي كانت طالعة جميلة اوي اووي ولبسها مغري كانت لابسة فستان طويل بس ليه فتحة طويل تبين ساقها البيضة وكان لونو اسود ومفتوح ع الصدر وكمان مفتوح من ورا على الظهر فكانت الفتحة تصل الى بداية مؤخرتها من فوق وحاطة ميك اب تحفة ورافعة شعرها فكانت رقبتها مبينة ومغرية اوي كانت مثيرة اوي وبتشهي اي راجل دة حتى انا اشتهيتها وهجت عليها من كتر حلاوتهة وجمالها الي ملوش وصف فهي فضلت تحكي معايا وانا ببصلها وسرحة بخيالي بتخيل انام معاها مرة تانية فقاطعت خيالي وهي تقلي يلا بينا نقوم نرقص مع رجالتنا فروحنا نطلب منهم انهم يرقصو معانا لكنهم رفضو ذلك علشان كانو بيتكلمو بموضوع مهم فطلبوا نصبر شوية لحد ما الموضوع يخلص ونرقص سوه فسارة قالت لا احنة مش هنصبر انا ورنا هنرقص سوة بين متخلصو فشدتني من ايدي وخدتني وسط الناس علشان نرقص فرقصنا وكنت مستمتعة جدا وانا معاها وكنا بنتمايل في وسط الناس باجسامنا المغرية ونضحك مع بعض وكل شوية ابص لجوزي الاقيه يشوفني وانا برقص ويبتسم لي لحد ما جي رجلان طلبو مني ومن سارة انهم يرقصو معانا فانا لسة كنت هرفض لكن سارة وافقت وهي بتهمسلي خلينا نرقص معاهم ونغيض رجالتنا علشان يحرمو يسيبونا نرقص لوحدنا وضحكت فانا قلتلها تمام فكل واحدة مننا خدها واحد من الشابين وفضلت ترقص معاه لحد ما هدأت الموسيقى واصبحت الموسيقى هادئة رومانسية اوي فراح الشاب الي معايا حاظني ع صدرو وايدو ع ضهري وهو يرقص معي بكل ذوق وهو يقولي انو انا ست جميلة اوي وقد اثرته وهو يراقبني من اول مادخلت مع جوزي وعينو عليا وانا تشكرتو وانا ببص لسارة لقيت الي معاها ضامها بذراعيه لصدره ويرقص معاها وهي بتكلمو وتضحك وجوزي وجوزها بيبصو علينا عادي وبيتكلمو مع بعض وهمة باصين لينا فبقيت برقص مع الشاب الي معايا وهو بيحرك كفو ع ضهري بطريقة مثيرة اوي وهو يغازلني بكلمات لطيفية وراح يبوس رقبتي وهو بيهمس في ودني ان بزازي عاجباه اوي ونفسو ياكلهم بسنانو فأنا اشتهيت وهجت على كلامو وبقة كوسي مبلول وقلتلو ازاي تعمل كدة هنا ميصحش فراح مغير مكانو وهو بيرقص وبقة ظهرو لجوزي بحيث جوزي مش شايف مني حاجة وراح منزل ايدو ع موخرتي وهو بيفعصها ويقولي ايه رأيك تيجي معايا الشقة وانيكك هناك قلتلو لا طبعا ميصحش اعمل كدة جوزي معايا فقالي تمام سيبيني اعمل الي عاوزو واحنا بنرقص فقلت ليه خد راحتك اعمل الي عاوزو لكن بالراحه مش عايزه حد هنا يحس فحاجه فكمل تفعيصو لطيزي وانا ببص لسارة لقيتها بتدعك زبر الشاب الي معاها من فوق البنطلون بحركات سريعه وبترقص معاه وهو بيبعص خرمها من فوق فستانها فأنا قلت للشاب الي معايا بعبصني زي ماصحبك بيبعبص صاحبتي فهو رفع فستاني شوية ولأنو كان قصير فطلع كوسي بسهولة وانا قلتلو بتعمل ايه بعبصني من فوق الفستان لحسن حد يشوفني راح ماخذ شفايفي بين شفايفو يمص فيها ويبعبص كسي الي كان مبلول خالص فبقيت بتأوه وانا بتبعبص بصباعو واتشرمط عليه ااااااححححح صباعك تخين اوي وحلووو وبقيت بقولو بعبصني جامد يحبيبي متسبنيش الا وانا جيباهم على صوابعك وانا ببص لسارة لقيتها بتبصلي وهي مطلعة زبر الي معاهة وتدعكو بكل جرأة وسيبالو خرمها وكوسها يبعبصهم زي ماهو عايز وانا جبت شهوتي ع منظرها كان سكس اوي وبعد ماجبت عدلت فستاني وطلبت من الشاب الي معايا طلب غريب جدا طلبت منو يروح يوقف خلف سارة صاحبتي وتبقة هي بينهم ويحاول ينيكها فهو قالي انا عاوز انيكك بس صاحبتك كمان جامدة اوي فمش بطالة الفكرة ورحت انا رجعت جمب جوزي بعد ماحبت شهوتي وبقينة ندردش انا وهو ومحمود وزوجته بين رجلين لزقين فيها اجسامهم وهي بتتمايل بطريقة مغرية جدا من غير متحسب لجوزها اي حساب وانا ببص لجوزها لقيتو متنح عليها وزبرو واقف اوي ومبين دة من البروز الي باين في بنطلونو ولقيت جوزي حاطط ايدو ع فخاذي يحسس عليها ويفعصها وهو كمان يشوف سارة بين رجلين بوضع سكس ومثير اوي فهمست بودن جوزي بكل خبث وبصوت ممحون اوي وانا بقولو حبيبي تفتكر هيعملو ايه فيها خصوصا انو هي ست مثيرة اوي فراح بالع ريقو وهو يقلي مش عارف فقلتلو يعني لو كنت مكانهم هتعمل ايه وانة أبتسم وادعك بزبرو الي واقف زي الحديدة قالي انا لو كنت مكانهم كنت نكتها من خرمها وكوسها قلت ليه ازاي تنيكها يحبيبي وجوزها بيشوفكم قالي كسمو الست دي خسارة فيه فأبتسمت ليه وقلتلو انا ولا هي قالي انتي طبعا انتي ليكي لذة خاصة ورحت ابوسو من شفايفو وانا ببص لمحمود وهو لسه متنح ويبص لجوزتو ويدعك بزبرو من فوق البنطلون كأنو بيعدل بنطلونو قلت لنفسي ارجع ابص على سارة اشوف بيعملو فيها ايه لكني تفاجئت جدا من الي شفتو لقيت الشاب الي كان يرقص معايا وهو يدخل زبروا ويخرجو بكوس سارة من الفتحة الطويلة الي ع فخدها ولافة ايدهة من ورة ع رقبتو وهي واقفة وصاحبو بيفعص بزازهة بقوة ومطلعها لبرا وهو ياكل فيهم بسنانو ويدعك كوسها من فوق الفستان كنت مستغربة اوي من جرائة سارة وخصوصا اني في كم حد جمبهم لاحظ انو هي بتتناك لكن الي فاجئني انو هي بتتناك قدام جوزها وقدامنة عادي ففهمت وانا ببص لجوزها انها مش المرة الاولى الي بتتناك فيها قدامو كان هايج اوي على منظرها وهي بتتناك قدامو فعرفت ان دة بيهيجو وجوزي كمانبقع هايج اوي على سارة فغرت عليه اوي ساعتهة تضايقت وانا بلوم نفسي ازاي خليتو يفكر فيها ويهيج عليها فأخذتو من ايدو علشان نمشي وسبت سارة بتتناك قدام جوزها وركبنة العربية ورحت بعيط زي الطفله وجوزي بيهديني وعايز يعرف في ايه فقلتلو انا بغير عليك اوي ومش عايزة تبص لأي ست غيري فراح بايس شفايفي وهو يغازلني ويطمني انو مفيش ست بتملة عينو غيري وبقة يغازلني بكلام كلو حب لحد ماهديت ورجعنة البيت ونمنة سوا من غير حتة منغير هدومنا كنا تعبانين اوي في اليوم التالي صحيت ع صوت موبايلي وهو يرن لقيت سارة الي بتتصل فمردتش عليها لأني كنت مش طايقها ساعتها بسبب الي عملتو مبارح بصراحة مكنتش مستوعبة الي عملتو وكيف كانت بكل هذه الجرئة فسبتو يرن لحد ما فصل وبصيت للساعة كانت ال10 صباحا وجوزي رايح الشغل من غير ميصيحيني فبقيت نايمة على سريري وضميري يأنبني لأني خربت عليه ليلة مبارح فبعتلو رسالة اعتذر فيها عن الي حصل مبارح فهو اتصل بيا وفضل يكلمني ويقولي محصلش حاجة يحبيبتي وأني وحشتو ويحبني اوي وفظل يغازلني لحد ما مزاجي روق وبقيت بتكلم معاه وبضحك كنت محظوظة بجوزي علشان دايما يعذرني ومايشلش جواه من ناحيتي وبقينا نتكلم ربع ساعة وهو راح يكمل شغلو وانا قمت علشان اعمل الغدة وحلويات بيبحب يكلها من ايدي دايما وفظلت اسبوع او اكتر وانا بنفس الروتين ومبردش ع اتصالات سارة المتكررة وعايشة طبيعي لكن كنت بحس بملل رهيب الى ان جاء يوم كنت بعمل فيه الغدا وسمعت جرس الباب وهو بيرن فكانت سارة واقفة على الباب واتكسفت اني اسيبها واقفة ففتحت لها الباب ورحبت بيها فجلست وبدأت تعاتبني لعدم ردي على اتصالاتها المتكرره وان هي زعلانة مني فقلتلها اني مبردش عليها علشان الي عملتو في النادي الليلي فقالت وانتي ايه دخلك قلتلها ازاي وجوزي كان معانا لو مش عاملة اي حساب لجوزك يبقة لازم تعملي حساب ان جوزي كان معايا وشايفك فراحت تقولي وانتي تغيري عليه مني ولا ايه؟ قولتلها لا خالص جوزي واعرفو مستحيل يبص لوحدة غيري لكن هو بيعرف انو انتي صحبتي وتزوريني دايما تفتكري ايه ممكن يقولي وهو شايفك بتتناكي عادي كدة وقدام جوزك اقل حاجة يعملها انو يمنعني ادخلك عندي في البيت وان يكون بينا اي اتصال فقالتلي وهو كلمك في حاجة ومنعك مني ؟ قلتلها لا مجابش سيرة الي حصل ليلتها ابدا فقالت خلاص يعني معندوش مانع اني افظل صديقتك وازورك في البيت فقلت ماعتقدش انو يمانع انك تزوريني بس خفي شوية بشرمطتك وبلاش تعملي كدة تاني . ألة صحيح هو ازاي كنتي بتتناكي كدة قدام جوزك انا مستغرباكي اوي فضحكت ضحكة شراميط وهي بتسمع سؤالي وراحت قايلالي ان جوزها مش اول مرة يشوفها وهي ببتناك وانو هو متعود ع كدة ويثيرو منظري وانا بتناك من حد غيرو اما الشباب الي كنت برقص معاهم هم اصحاب النادي الليلي الي كنا فيه وانهم ناكوني قبل كدة وبنفس الطريقة قدام جوزي فرجعنا ليهم بعد اسبوع عشان جوزي كان حابب يشوفني وانا بتناك مرة تانية فتفاجئت لما شفتك جاية انتي وجوزك وفكرت انو الغي فكرة اني اتناك منهم مرة تانية لكن مقدرتش امنع شهوتي وانا ببصلك وانتي بترقصي مع مدحت (اسم الشخص الي رقصت معاه) وهو يبعبصك وانتي بكامل انوثتك وجمالك انا اشتهيتك جدا واشتهيت اني اتناك فحدث ماحدث فأكملت حديثها وقالت بعد ما مشيتي انتي وجوزك مدحت طلب مني انو اجيبك معايا للنادي قلتلها وشمعنا عايز ايه مني فقالت اصلك عجبتيه اوي وهو ينيك فيا كان بيتخيلك انتي مكاني وهو مستعد يعمل كل حاجة عاوزها لو وافقتي انك تيجي معايا فضحكت على كلامها وقلتلها يفتح **** قالت يعني ايه قلتلها مينفعش ومستحيل اخليه ينيكني انا بحب جوزي اوي واستحالة اني اعمل كدة من وراه قالت بأمارة انك سبتيه يبعبصك ويفعص بمؤخرتك قلتلها دة كان فضول عندي زيو زي اليوم الي كنا فيه في الميكروباص انا اخري اتبعبص يتحسس عليا وممكن ارضع زبر اي حد عاجبني من باب اشباع فضولي الجنسي لكن اني اتناك من غير جوزي دة مستحيل يحصل فقالت نشوف هتستحملي كدة قد ايه وانا جبتلك اللبس الي اخذتو منك فراحت مطلعاه وهي بتشمو وقالت دة حتى ريحة لبن الراجل اختفت من كتر مانطرتك تردي عليا فضحكت وقلتلها هو جي لعندك مرة تانية فقالت وتالتة ورابعة شكلو تعود ع كوسي فقلتلها معذور انو يتعود عليه دة مش اي كوس فقالت بصي يا رنا انا حكيلك اخر مرة جي لعندي علشان كانت المرة دي مختلفة قلتلها مختلفة ازاي يعني قالت لان جوزي كان عارف ان السباك هيجي ينيكني وفظل يتحايل عليا علشان يشوفني وانا بتناك منو فقلت ليه انو يخرج من البيت ولما يجي السباك وادخلو حسيب باب البيت متوارب عشان يدخل ويبص براحتو فوافق وعمل كدة بالضبط بعد ما ادخلت السباك وانا عريانة خالص لا يستر جسدي الا فستان قصير من خيوط يكشف كل شي لكن كان مثير اوي اوي فبقة السباك بيمصمص شفايفي وهو على الباب وراح شايلني وواخدني لأوظتي وانا نفسي اتناك منو خصوصا وان كوسي خلاص بقة متعود على زبرو فلما دخلنا الأوظة روحت علشان اقفل الباب وعملت انو انا قفلاه لكن في الحقيقة انا سبت فتحة صغير يقدر جوزي يشوف كل حاجة منهة ورجعت للسباك وانا بتمايل بجسمي وهو بيشلح هدوم الشغل وقضيبو منتفخ روحت زاحفة من باب الاوظة على ايدي وركبي لحد ما وصلت لزبرو وهو يقولي وحشتيني ياشرموطة يابنت المتناكة فروحت اعظ زبرو بسناني وانا بقولو وزوبرك كمان واحش شرموطتك يادكري فبقيت بمصو والحسو بشراهة وشهوة وانا مستمتعة جدا فيه وفظلت ارضعو ادخلو ببقي واطلعوا بسرعة وانزل على بيضانو ارضعهم واعصرهم بين شفايفي وانا على ركبي وهو بينهج وبيشتمني يقولي ياكسمك يالبوة انا مش حسيب كوسك النهاردة انتي من هنا ورايح ملكي لوحدي اعمل فيكي الي عاوزو وانا برضع زبرو وقلو بشرمطة انا تحت طوعك ياحبيبي انا ليك ولزوبرك فطلعت زوبرو من بوقي وخليتو ينام على السرير لكن بشكل معكوس كان باب الاوظة خلفو عشان لو جي جوزي يبص لينا براحتو من غير ما السباك يشوفو وروحت قاعدة ع زبرو بالراحة وانط عليه وبتأوه واوحوح زي الشراميط وزبرو بيحك كوسي من جوه وانا راكبه زوبر السباك شفت جوزي وهو واقف وشايف جوزتو وهي بتنيك روحها بزوبر السباك فبقيت اتقصد اني اتأوه جامد واقولو نيكني جامد قطعني بزوبرك افشخني انا شرموطتك اااه ياحبيبي ايوة كدة ااااه يخرب بيتك زوبرك كبير اووي احححح وانا بقفش ببزازي قدام جوزي وامصمص صوابع السباك وانط ع زبرو زي المجنونة وبقيت مش قادرة استحمل كل دة فروحت قعدت ع وش السباك وجبتهم ببقو وانا بقوول ااااه هجيبهم ببقوك ابلعهم يروحي وهو عمال يلحس بكوسي ويبلع ماء شهوتي فراح السباك منومني على بطني ونايم فوقي ومدخل زبرو بقوة جوة كوسي فشهقت وحسيت روحي بتطلع وانا بحس بزبرو وهو يصل لابعد نقطة فكوسي نقطة لم يصلها اي زبر غير زبرو فروحت اتأوه وهو بينيكني بغشومية كأنو بيغتصبني وانا انظر لزوجي ومطلعة لساني وفاتحة بقوي وانا بنهج من سرعة نيكو ليا وانا بقولو كفاية انا مش قدك كفاية بقة كوسي بيتقطع ااااااه اااممممم حلو كمل زوبرك حلووو اوووي وهو بيقولي زوبري احلة ولا زوبر جوزج وانا ببص لجوزي وانا نايمة ع بطني وهو ركبني وبقولو زوبرك احلة يادكري نفسي تفظل تنيكني كل يوم وانا بقول الكلام دة كنت شايفة جوزي وهو بيدعك زوبرو وكنت بتمنى انو يجي يشارك السباك بالشرموطة الي تحت زبو فبقة السباك ينيكني لحد ما جابهم ع مؤخرتي وراح ضاربها جامد وهو يقولي روحي استحمي واعمليلي حاجة اكلها قبل مايجي جوزك فروحت قايمة واحرك مؤخرتي قدامو وانا بقولو من عيني ياحبيبي فخرجت من الاوظة ولقيت جوزي واقف بيدعك زبرو وكان زبرو منتفخ جدا اول مرة اشوفو واقف كدة فروحت موطية على زبرو وواخذه ببوقي وفظلت امص فيه واتف عليه لحد ماجابهم فبوقي باقل من دقيقتين فقلت ليه انو يخرج برة البيت وعندما يروح السباك يجي تاني فخرج برا وروحت استحميت وعملت للسباك غدا ياكلو لكن روح من غير مياكل حاجة عشان في زبون اتصل فيه على شغل وخاف يتأخر عليه ورجع جوزي للبيت وخلاص ياستي دة كل الي حصل فانا مستغربة جدا الي سمعتو ومش عارفة ارد عليها واقولها ايه وكان كوسي مبلول وجاب شهوتو وانا بعصرو بفخاذي مرتين ورة بعض وهي لاحظت انو جبتهم على نفسي فقالت بصي انتي اشتهيتي ازاي وانا بكلمك ع الي حصل يبقة مش من حقك انك تزعلي مني لأني سبت رجالة غير جوزي تنيك فيا خاصة ان جوزي موافق واعمل كل دة بعلمو فلو كان جوزك زي جوزي يمكن كنتي عملتي الي انا بعملو واكتر وانتي اكتر واحدة عارفة يعني ايه ست يكون ليها فظول جنسي وتحب تجرب انواع كتيرة من الجنس وخاصة انو ليها جوز موافق على كل حاجة ويشجعها على دة فلما سمعتها قلت بيني وبين نفسي فعلا كل الكلام الي تقولو صحيح طالما جوزها عارف الي بتعملو وموافق مليش حق اني اخاصمها او اعاتبهة فتأسفت ليها واعتذرت وهي قبلت أعتذاري .
الـجـزء الـسـ6ــادس :
بعد كدة سألتها على المكان الي عملت فيه التاتو قالت انها عملاه عند ياسر قلتلها ومين يطلع ياسر؟؟ قالت واحد صاحبي كان معايا من ايام الكلية قلتلها انا عايزة اعمل تاتو لكن جوزي مش هيوافق اني اعملو عند راجل انا عاوزة ست تعملو ليا فقالت وانتي جوزك أيه عرفو انك رايحة لراجل مش لست انتي ليه عبيطة وبتحكيلو كل حاجة وبعدين الست شغلها مش تمام في التاتو زي الرجالة فخسارة تبوضلك التاتو الي عاوزة تعمليه فانا الصراحة اقتنعت بكلامهة كان ليها اسلوب يقنع اي حد وراحت مكملة كلامها وهي بتسألني انتي فين هترسمي التاتو قلتلها على مؤخرتي زيك فهي عظت على شفايفهة وهي تقول وهترسمي ايه قلتلها انا فكرت كتير لان جوزي مش عايز ارسم التاتو الا لو كان صغير فبعد تفكير طويل قررت اني هرسم شفايف حمرا وكأنها قبلة على مؤخرتي فسارة قالت حلوة اوي الفكرة دي حتطلع تحفة ووقفت وهي تقولي انها تأخرت ولازم ترجع بيتها علشان تحظر الغدة لجوزها وان هي هتيجي بكرا الصبح علشان تاخذني لصحبها ياسر ويعملي التاتو فسلمنا على بعض ومشيت لبيتها وجي جوزي وقلت ليه أني هروح بكرا اعمل التاتو فوافق ومر بقية اليوم عادي لايخلو من مغازلة جوزي لي ورزعو لكوسي لحد ما جي تاني يوم واتصلت بسارة علشان تيجي ونروح وقالت نص ساعة وهكون عندك فأنا طلعت ملابسي من الدولاب ولبست بنطلون جينز من النوع الي بيرسم المؤخرة ويبرزها اكتر فوقيه تيشيرت احمر رحت مدخلاه جوة البنطلون وسرحت شعري ووضعت ميك اب وبين ماكملت جات سارة وكانت هي لابسة بنطلون جينز وحذاء رياضي وتيشيرت اصفر وحاطة ميك اب وكانت كالعادة جميلة اوي وروحنا الشارع وخدت تكس ووصلنا بعد ساعة فدخلنا المحل وسارة عرفتني بياسر وكان شاب رياضي وطويل اسمر البشرة وساحب شعرو لورا ورابطو وعندو ملامح قوية ودراعو مرسومة كلها تاتو وفي وشم كمان برقبتو مكتوب بلغة صينية كان شكلو لايق على عملو فرحب بينا وكان شيك اوي في معاملتو وقدم لينا عصير نشربو فبعد ما كلم سارة واتطمن عليها قال لها انتي عاوزة تعملي وشم مرة تانية قالت لا صاحبتي الي عايزة تعمل فطلب مننا ننزل معاه كان في درج في نهاية المحل ينزل تحت المحل وكان فيه غرفة جوة المحل فعرفت انو فيها بيعمل التاتو والمحل الي فوق كان لبيع الاكسسوارات ومكان انتظار الزبائن وكان فيه باب مكنتش اعرف هو يودي لفين فطلب ياسر مني اني اقعد على كرسي كبير واتمدد عليه وجي هو واقف فوقي وراح منيم الكرسي فاصبح اشبه بسرير النوم وسارة قعدت على كرسي كان قريب علينا فياسر سألني انتي عاوزة التاتو فين فالصراحة تكسفت اقولو فأكتفيت اني اشاورلو على المكان الي عاوزة التاتو فيه فقالي وانتي عاوزة شكلو ايه فقلت انا عاوزة شكلو زي القبلة شفتين حمراء مرسومة فوق مؤخرتي فقال جميل ذوقك حلو اوي بصي يا رنا انا اقدر ارسموا ليكي فورا ويطلع حلو لكن يطلع احلا ومغري اكثر لو سارة حطت روج على شفايفها وتطبع قبلة على مؤخرتك وانا ارسم فوق مكان قبلتها هيكون شيء حقيقي مش مجرد رسم وخلاص فسارة قالت صحيح هيكون في التاتو روح وهيكون واقعي جدا فأنا وافقت على كلامهم فطلب ياسر مني اني انزل البنطلون حتى تظهر مؤخرتي وفي الوقت دة كانت سارة بتحط روج من الي بيطبع ويسيب لون فانا طلبت منو انو يبص الناحية التانية وروحت فاتحة زراير البنطلون وقلعاه خالص ونايمة ع بطني من تاني فهوة جاب قطعة قماش خفيفة جدا وغطا فيها سيقاني وافخاذي اما مؤخرتي فبقيت مكشوفة ليه علشان يرسم التاتو براحتو فلقيت ياسر بيبص لمؤخرتي ويبلع ريقو كانت مؤخرتي مرفوعة وانا على بطني وبتلمع وطرية اوي وشكلها بيشهي فجات سارة جمبي وهي تقولي شاوري على المكان الي عاوزاني ابوسك منو فشاورت لها على فلقت مؤخرتي اليسرى فهي راحت ماسكة طيزي وبكل خبث مدخله صباعها الصغير في كوسي وعاملة نفسها مش واخدة بالها
وراحت طابعة قبلة على مؤخرتي وانا بالعافية مسكت نفسي وهي تزق صباعها جوة كوسي وبعدها شالت راسها وهي تنظر لشكل القبلة على مؤخرتي وتقول لياسر ايه رأيك راح قايل جميلة اوووي فهي بتهزر معاه قالتلو القبلة ولا مؤخرة رنا فهو ضحك وقال الاتنين حلوين كمان رنا ست جميلة اوي من اجمل الستات الي عملو وشم عندي فشعرت بفرح وانا اسمعو بيتكلم عني علشان اي ست تحب تحس انو هي اجمل ست وتحب تسمع كلام مديح وغزل بجمالها حتة الكلام الي بنتعاكس فيه في الشارع او اي مكان كمان يعزز ثقة الست بجمالها فشكرت ياسر على كلامو وفظلت سارة واقفة جمبو وهو بدأ يرسم التاتو لكن شعرت ان البتاع الي ماسكو ويرسم فيه التاتو بيلسع فيا ويحرقني فبقيت بحرك طيازي كل ما بيلسع فيها وياسر يقولي حاولي تبقي هادية علشان لو فظلتي كدة التاتو هيبوظ فقلت ليه غصب عني البتاع دة بيحرق فقال معلش استحمليه كلها دقايق واخلص فحاولت اني استحملو وهو بيرسم التاتو لكن فجأة حسيت بلسعة قوية اوي فقلت اااااه بيوجع بتاعك وجعني اوي فسارة ضحكت جامد وهي بتقلي لا يحبيبتي بتاعو لسة جوة بنطلونو انتي بيتهيألك بس فتكسفت اوي من الي قالتو سارة وبصيت لياسر توقعت اني الاقيه بيبتسم او يضحك لكن لقيتو بيتعرق ومش على بعظو وهو متنح ويبص لمؤخرتي فرجع يرسم التاتو من تاني وانا كل شوية احس بلسعة قوية واحرك طيزي من غير ماقصد لحد ما ياسر قلي وهو يبتسم رنا طيازك كلها بتترج وانتي بتتحركي انا تعبت لو تحركتي تاني حربطك على السرير واثبتك فقلت ليه خلاص انا مش هتحرك تاني وفعلا فظلت ثابتة ومستحملة بالعافية وياسر بقة ماسك مؤخرتي بأيد عشان يثبت مؤخرتي والايد التانية بيرسم فيها التاتو وهو بيرسم كل شوية يحرك صوابعو على كوسي وهو عامل نفسو مش قاصد يعمل كدا ومركز وهو يرسم التاتو ففظل يعمل كدة واكيد سارة لاحظت حركة صوابعو على كوسي فحسيت ان كوسي بقة مبلول من الي بيعملو وانا رحت بعالم تاني بقيت بحس بصوابعو وبس ونسيت الألم الي كنت حاسه فيه وهو يرسم التاتو فغمضت عيني وسبتو يحرك صوابعو على كوسي لحد ما تجرأ اكتر ودخل طرف صباعو جوة كوسي فطلعت مني اهة خفيفية ااااه اممممم وبقة بيدخلو اكتر وبيحركو جوة كوسي ولسة بيرسم التاتو وانا اتأوه واوحوح وسارة تقولي مالك ياحبيبتي انتي تعبانة وهي تبتسم بخبث ففتحت عيني وقلتلها تعبانة اوي ياسارة فقالت تحبي نريحك ياحبيبتي فهزيت راسي بالموافقة ورجعت غمضت وكان ياسر سايب التاتو وماسك مؤخرتي بيعصرها ويبعبص كوسي بكل لطف وفظل يبعبص فيها وانا اتأوه ااااه حلو اوي صباعك حلووو كمل اوووف اااااه فبقى يدخل صباعو جوة كوسي ويطلعو ويخليه ببوقي وانا امصو وابلو بلساني فياسر طلب مني اني افتح عيني ففتحتها ولقيت سارة قاعدة على ركبهة وهي مطلعا زبرو وتمص فيه جامد فبقيت نايمة على بطني وسايبة ياسر ينيك فيا بصوابعو وابص لسارة وهي بترضع زبرو وكان زبرو عادي لا هو طويل ولا قصير بس تخين اوي وراسو كبيرة جدا فبقت سارة بتتأوه وتقلو واحشني زوبرك ياحبيبي وحشني اوي وهو يقولها انتي كمان وحشتيني يروحي وبقت بتمص فيه بسرعة وهي تتأوه وانا هجت اوي من الي شيفاه ومن صوابعو وهي بتنيك كوسي فبقيت بقول وبهذي بهيجان اااووووووف ياكوووسي اااححححححححح كفايا بقة انة عايزاك تنيكني ارجوك نيكني وريح كوسي اصلو تعبان اووي ااااااايييييي فراحت سارة مطلعة زبرو من بقها وكان منظرو وهو غرقان بلعاب سارة مثير اوووووي كان بيلمع ومبلول اوي ومنتفخ وواقف على اخروو فقلت ااااااحححححح انا عاوزاه دة حلو اوي فجي ياسر فوقي وانا على بطني وسارة فتحت فلقتي مؤخرتي بيديها لتمهد الطريق لزبره فوضع راس زبرو على كوسي وهو يقولي انتي عايزة ايه قلتلو عايزاك تركبني وتنيك فيا عاوزة زوبرك جوة كوسي عايزاك تفشخني وتعاشرني فحسيت براس زوبرو وهو يفتح كوسي ويدخل بالراحةفطلعت لساني وفتحت بوقي من كتر حلاوتو جوه كوسي وهو بيحك كوسي من جوه وكاد ان يغمى عليا من المتعة ومن الراحة الي حاسة فيها وانا بقوول ااااححححح راسو حلوة اوي ياسارة فهي صفعتني على مؤخرتي وبتشد فلقتي مؤخرتي اكتر وهي بتفتحهم ليه وهو بيدخل زبرو اكتر واكتر وبقيت زي الشرموطة وانا بتأوه تحتو وبطلب منو انو ينيكني ويقطع كوسي لحد ما دخل زبرو كلو جوة كوسي ونام فوقي وحاضني بقوة وايدو على رقبتي بيضغط عليها ويخنقني وبقة زي التور بينيك فيا بسرعة رهيبة وبقا بيطلع زبرو كلو ويدخلو كلو فحسيت ان كوسي بيتقطع ومش حمل الزبر دة كلوو فبقيت بصرخ ااااه ياسر بالراحةةة ياروحي انت بتوجعني اوووي اااااه اوووووف ايه الي بتعملو فيا يامفتري وهو بقة بينكني اقوة واسرع لحد ما جبتهم على زبرو وانا بصرخ بصوت ممحون ااااايي انا جبتهم يحبيبي جببببتهممممم على زوبرك فطلع زبرو من كوسي ونزلني على الارض على ركبي وسابني امص زبرو وكل دة وسارة بتدعك بكوسها وهي بتبص علينا فروحت ارضع فيه بشراهة وهو بيقلع كل ملابسو فكان عليه جسم مقسم عظلات ومثير اوي فبقيت زي الشرموطة وانا بلحس عظلات بطنو ومستمتعة اوي وبدعك زبرو بقوة وامص شفايفو وانا واقفة وكوسي كان بيجيب لبنو من كتر الهيجان الي انا فيه فدورت جسمي وخليت صدري على الكرسي ورجلي ع الارض ورجعت بمؤخرتي ليه وفتحت مؤخرتي بكلتا يدي قدامو وبقيت بتشرمط واقولو نيكني انا عاوزة اتناك بزوبرك طول اليوم شايف كوسي دة انا عاوزاك تقطعو من النيك فطلب من سارة انها تلحس كوسي وترضعلو زبرو فوضعت سارة لسانها على كوسي وبقت تلحس فيه وتف عليه وانة مستمتعة اوووي اااااه الحسي ياحياتي الحسي كوسي اكتررررر اااااه اوووووف انا عايزة اتناك مش قادرة استحمل فياسر وضع زبرو ببق سارة وفضلت ترضعوا وطلعتو من بقها وهي مسكاه وحطتو على كوسي وهي تحركو لفوق وتحت وراحت دافعاه جوة كوسي وسيباه يدخل ببطئ وهي تبص على زبرو كيف يختفي جوة كوسي وبتدعك كسها وتتأوه جامد حتى اختفى تماما جوة كوسي وياسر مسك فيا من شعري وهو بيقولي انتي حتتناكي كتير يا مومس ياشرموطة يابنت المتناكة وبقة بيدخل زبرو جامد ويتحرك بسرعة وهو ينيكني ااااااه ايوووة كدة نيكني جامد قطعني ااااه اااه اااااااااه انت بتنيك حلو اوي اااااااحححححح انا حاسه بكوسي وهو بيتحك بزوبرك اوووووف فبقيت برجع بمؤخرتي على زبرو اكتر وانيك نفسي بزبرو وهو حاظني من ورا وبيدعك بزازي وينيك فيا واحنا واقفين وسارة على ركبهة قدام كوسي بتلحسو وبتدعك في كوسها حتة جئنا بشهوتنا سوية وصرخنا بشهوة وجسمي كلو بيترعش وانا بجيبهم وراح مطلع زبرو من كوسي وحسيت روحي بتطلع معاه وهو بينقط ونومني على الكرسي وبقيت بنهج وهو راح يرتاح شوية وساره وقفت وهي بتمص شفايفي وتدعك بزازي وتعض فيهم لحد ما رجع ياسر من تاني وزبرو واقف وانا فاتحة عيني بالعافية وابص على زبرو وانا ببتسم كنت سعيدة اوي كان شعور جميل جدا اني اتناك لاول مرة من حد غير جوزي واتمتع معاه ويجيب لبنو جوة كوسي فركب فوقي ودخل زبرو مرة تانية جوة كوسي لكن بالراحة خالص ونام فوقي وهو يمص رقبتي ويبوسهة ويقولي انا بحبك اوووي انتي جميلة جدا نفسي انك تيجي تاني وهو يحرك زبرو جوة كوسي وينيك فيا وانا حاسة ان زبرو بيحك جدران كوسي كلها وهو بيتحرك ففظل ينيكني وانا على بطني واتأوه وهو يعض رقبتي من وره ويلحسها وزوبرو مش موقف نيك فقام من فوقي ونمت على ضهري وجي مرة تانية مدخل زبرو جوة كوسي وانا حظناه وببص في عينيه وهو ينيك فيا ويغازلني ويمصمص شفايفي وانا مكسوفة اووي من كلامو الحلو وسيبالو كوسي ينيك فيه ولا يسمع مني غير تأوهات ممحونه تنبأؤه بأنني متونسه بزوبرو وهو جوايا فبقيت بمص شفايفو وسارة بتمص شفايفي وتقرب كوسها من بوقي عشان الحسو فبقيت بحلس كوسها وانا بتناك وادخل لساني جوه كوسها وامسك زنبورها بسناني اعظو وهي تتأوه بمحن وشرمطه عاليا اوي وياسر يمصمص شفايفيها وينيك كوسي اااااااااححححححححح زوبرك يجنن انا عاوزاه يفشخني عاوزاه يقطع كوسي وانا كل ما ازود بالكلام هو يزود بسرعة النيك ويضرب ساره على بزازها ويمصمص شفايفها لحد ماجابت شهوتها في بوقي وبلعتها كولها ورجعت احرك ايدي على عظلات بطن ياسر بكل لطف واحرك صوابعي فوقيها فبقيت احس كأنو حبيبي ويعاشرني وينيك فيا مش حد غريب لانو فظل يسمعني كلام حلو وهو يبوس شفايفي وينيكني بهدوء فحسيت انو فعلا يحبني خصوصا انو فظل ينيكني لوحدي طول الوقت رغم سارة كم مرة تحايلت عليه عشان ينيكها لكن فظل طول الوقت مركز معايا وهو بيقولي بحبك اوووي يابخت جوزك فيك انتي جميلة اوي وانا بقيت ابوس شفايفو وكوسي بيعصر زوبرو جوه كأني برد على كلامو الحلو لأني فعلا مش عارفة اجاريه بالكلام ازاي كان بيتكلم كلام رومانسي اووي وانة فضلت مكسوفة طول الوقت فمعديش حل غير اني افظل ابوس شفايفو واسيبو ينيكني ففظلنا على الحال دة لحد ماجابهم مرة تانية جوة كوسي وحسيت بحرورة ولزوجة لبنو جوة كوسي فبقيت بتأوه وانا حساهم يغرقو كوسي ااااااحححححححح لبنك سخن اوي اووووووووف وبقيت كده لحد ما جبتهم انا كمان فقام من فوقي وهو يبوس شفايفي وقالي لو عاوزة تاخذي شاور الحمام خلف الباب دة فأشر على الباب الي مكنتش عارفة هي بتودي فين فقلتلو والتاتو قالي كمل من زمان تقدري تشوفيه في مراية الحمام فروحت علشان استحمى فوقفت وطيزي وسيقاني كلهم باينين قدامهم ولبنو بينقط من كوسي على فخادي وامشي قدامهم وانا بحرك طيزي بطريقه سافله اوي حتى دخلت الحمام ففتحت الدوش وانا ببص لمؤخرتي على المراية فكان الوشم مثير اووووي اوووووي وجميل جدا ففضلت ابص عليه لحد ما نزل لبن ياسر من كوسي وانا واقفة وكان اللبن كتير اوي فحطيت صوابعي على كوسي وانا باخذ منو وامص فيه واني نفسي ينيكني تاني فندهت عليه قلت ليه ياسر الدوش مش بيفتح ممكن تشوف في ايه فهو جي لعندي واول ما وصل سحبتو من قميصو الي كان لابسو ودخلتو جوة الحمام وزقيتو على الحيط وانا بمص شفايفو بقوة وادعك زبرو واقولو انا هايجه مشبعتش لسه فوطيت على ركبي وحطيت زبرو ببقي وفظلت امص فيه وارضعووو واطلع لساني واللحس البيضان واصعد بلساني على زبرو لحد راسو اااه ياحبيبي انا شكلي هفظل معاك طول اليوم تنيك فيا اوووف زوبرك حلو اوي ودخلتو جوة بوقي مره تانيه وعضيت عليه بسناني فراح ياسر ساحبو من بوقي ورجعو بقوة كانو بينيك بوقي وانا معاه جوة الدوش لحد ما سارة دخلت علينا وهي عريانة خالص مش لابسة غير ستيانة شفافة لكن شوفتها لابسة حاجة تانية غير الستيانة فبقيت مصدومة اووي وانا شيفاهة لقيتها لابسة زوبر صناعي وماسكة سوط من الجلد فقلتلها سارة انت لابسة ايه فياسر راح ماسكني من شعري ومدخل زوبرو جوة بوقي بسرعة ومن غير ما اكمل كلامي كأنو بيقولي فات وقت الكلام من زمان فبقيت بمص زبرو بسرعة وانا ببص السارة وهي تقول الحاجات دي كنت شيلاهم عند ياسر وكل واحدة من صحباتي تيجي تعمل وشم عندو كنا انا وياسر بنيكها سوا هو ينيكها بزبرو وانا كمان بنيكها بزوبري وهي ماسكة الزبر الي لابساه فجت وراية وانا على ركبي وضربت مؤخرتي بالسوط فتأوهت وعضيت على زوبر ياسر بالراحه وبقت تضربني بالسوط بالراحة على مؤخرتي وانا برضع زوبر ياسر وماسكة زبرها بدعك فيه وانا كلي فظول اعرف هي هتنيكني ازاي فطلبت مني امص زوبرها فدخلتو ببقي وفظلت ارضعو والحس راسو وانا بدعك بزوبر ياسر وفظلت امص الزوبرين كل واحد شوية بالتناوب وانة هايجة اوي وبرفع راسي لفوق وهمة واقفين وانا على ركبي وافتح بوقي عشان يتفو فيه وبقيت حرفيا شرموطة ليهم فقام ياسر موقفني بينو وبين سارة صدري على صدرو وظهري لسارة فمسك زبرو ودخلو بكوسي وهو رافع رجلي اليمين وحظنتو جامد وعظيت رقبتو وسارة جيت من ورة ودخلت الزبر الي لابسه جوة خورمي فحسيت انو خرمي بيلسعني لأني مش متعودة اتناك فيه الا في مرات قليلة ففظلت تزق فيه وانا بتأوه اااااااااه بالراحححححه عليا انا مش متعوده اتناك من خرمي ااااااااااااححححح فبقت تزقو جوه لحد ما اختفى داخل مؤخرتي فبقيت بتأوه اااه زوبرك حلو اوي ياسارة عاوزاكي تفشخيني فيه نيكيني جامد ياروحي ااااااااااااااه فبقت سارة بتدخل زوبرها كلو جوة خرمي وتطلعو بسرعة وياسر كمان بقة بينيك فيا بقوة وهو مثبتني وماسكني بقوة ااااه نيكني جامد نيكوني افشخوني انة عايز اتفشخ بزبراتكم النهاردة وبقيت بتأوه جامد لحد ما جبت شهوتي فدوخت وحسيت اني حقع فراح ياسر ماسكني ونايم على ارض الحمام ومنومني فوقويه وهو مدخل زبرو كولو جوة كوسي وانا حظناه وجات سارة كمان نايمة فوقي ومدخلة زوبرها بخرمي ففضلت بتناك منهم هما الاتنين وقت طويل وانا بلحس بصدر ياسر وشفايفو واعض رقبتو واحس بكوسي وخرمي بيتقطعو من كتر النيك وانا بطلب المزيد بصوت ممحون ااااااايييييي عايزه اتناك عاوزه اتفشخ قطعوني انتو الاتنين اااااااحححححح فسارة قالتلي انتي اكتر واحدة طولت معانا انتي شرموطة بجد وعاجباني اوي فوطت علية ونامت بجسمها كلو فوق جسمي وتمص رقبتي وتعضها جامد وانا اتأوه ااااي بالراحة عليا ااااه كفايا بقى ارحموني سبوني اروح اححححح انتم هتفظلو تنيكو فيا لحد امتى حرام عليكم فياسر بقة يمص شفايفي وهو ينيك فيا ويقلي لحد مانشبع يروحي وبقة بينيك فيا جامد وسارة طلعت زوبرها وراحت واقفه قدامي وهي تطلب مني امص زوبرها ففتحت بوقي وطلعت اللساني وراحت ضرباني على وشي ولساني بزوبرها وانا متونسه اوي فدخلت زوبرها ببقي وعصرتو بشفايفي وانا انط على زوبر ياسر وارضع زوبرها واتف عليه وانا بقولها ابقي خدي الزبر دة معاكي انا عايزاكي تنيكيني فيه قدام جوزك انا عايزة اتناك بزوبرك وجوزك الخول يلحسلي كوسي فبقيت بتأوه وانا اتخيل اني بتنك في بيت جوزها وهو بيلحس كوسي وبيمسك فيه بسنانو ااااااححححححححححححح انا بتقطع ااااووووووف ياكوسي فبقيت بتناك وانا على الوضع دة وقت طويل لحد ما ياسر جاب لبنو للمرة التالتة جوة كوسي وجبت شهوتي معاه وجسمي كلو بينتفض لحد ما جبت اخر قطرة لبن كانت جوة كوسي فاخذنا شاور احنة التلاتة وديت لياسر فلوسو لكن رفض ياخودها وقالي التاتو دة هدية مني ليكي فتشكرتو وودعتو بقبلة على شفايفو ورجعنا انا وساره وكان الوقت 3 الظهر ومبقاش غير ساعتين وجوزي يرجع البيت
الـجـزء الًسـ7ــابـع :
فوصلت البيت ب4 تقريبا وبقيت بستنة جوزي علشان يجي من شغلو ولما جي حضنتو وبست شفايفو وانا لابسالو شورت قصير وبدي لازق على صدري وكان لونهم ابيض وفيهم شكل قلوب صغيره وكتيره وشعري رفعاه لفوق وكان الوشم باين نصو من الشورت فراح شايفو ومقلعني الشورت وهو بيقفش فلقتي مؤخرتي وفاتح بوقو وهو بيقولي طيزك بقت مثيرة اكتر وحلوة اوي التاتو دة حلووو اوي انا عاوز انيكك دلوقتي فقلتلو لا ياحبيبي اصبر انا جعانة اوي عاوزاك تطلبلنا حاجة ناكولها الاول وبعد كدة نيك فيا ان شاء **** للصبح فهو قالي مش قادر استحمل فطلع زوبرو وكان واقف على اخرو وصفعني على طيزي بقوه ومدخلو كلو مرة واحد جوة كوسي وانا واقفة اووووووووف يخرب بيت زوبرك مفيش مهرب منو فراح حاظني من ورة وبقى بينيك فيا جامد اوي باكتر من وضعية واحنة في الصالة واتأوه جامد اوووي وانا حاسه انو بينيك رحمي من جوه وواصل لبطني وبقيت اتأوه وكسي رجع من تاني تبل ااااه ياحبيبي زوبرك احلة زوبر في الدنيا كلها انة عبدة ليك ولزوبرك اااااااححححححح نيكني جامد نيك طيزي وكوسي فراح مطلع زوبرو من كوسي وانا نايمة على بطني على الارض ومدخلو بخرمي بقوة وبينيكني بكل عنف ساعة كاملة من النيك المستمر لحد ماجبت شهوتي مرتين وهو كمان جابهم جوة خرمي وقام ياخذ دوش فبقيت مغمضة وانا على الوضع دة لحد ما خرج من الحمام ورحت قايمة بالعافية علشان استحمى فهو اتصل بالمطعم ولما خرجت من الحمام لقيتو محظر السفرة وكان في اصناف كتير من الاكل ع السفرة فبوستو من سفايفو وفظلنا ناكل سوة لحد ماشبعت وقمنا بعديها نتفرج على التلفزيون وقالي انا عازمك الليلة برة فقلتلوا ممكن في يوم تاني اصلي انا تعبت اوي النهاردة كنت خارجة من الصبح فقالي عادي يروحي وقت متحبي وفظلنا نتفرج على التلفزيون لغاية الساعة 9 ودخلنا الاوظة عشان ننام وانا عريانة خالص وهو فظل يعصر طيزي وينزل يلحس بخرمي ويبيعبصو لحد ما حشر زبرو جوة كوسي وفظل ينيك فيا وانا مغمضة واتأوه بصوت واطي وفظل ينيك فيا لحد ماجابهم جوة كوسي ونمنا سوة وانا بقول بيني وبين نفسي على النيك الي شفتو النهاردة انا مستعدة ابقة اسبوع كامل من غير متناك لكن ياحسره لما صحيت تاني يوم لقيت كوسي بياكولني علشان يتناك وكان جوزي في الشغل اه كم تمنيت لو صاحية من بدري وسيباه ينيكني في الحمام ففظلت ادعك بكوسي لحد ما خطرت في بالي فكرة اني اتصل على سارة علشان تيجي تريحني بزوبرها فاتصلت فيها ماردتش واتصلت مرة تانيا وردت عليا وانا بسمعها بتتأوه كأنها بتتناك فمن غير اي مقدمات قولتلها انا عاوزاكي تيجي لعندي انا عايزة اتناك بزوبرك فهي قالتلي هكمل من السباك واجيكي على طول اصلو بينيك فيا دلوقتي هو وصاحبو فانا بقيت مصدومة من كلامها وقلتلها طب ازاي مستحملاهم مع بعض دة السباك لوحدو ب10 رجالة فراحت ضحكالي بشرمطة وهي تتأوه وقايلتلي دة انا اتحمل 10 زيهم واكتر اني رايحة اكمل معاهم وجيالك على طول فأنتهت المكالمة على كدة وبعد ساعة انتظار وانا كوسي بياكولني سمعت صوت الجرس وروحت اتأكد اذا كانت سارة الي على الباب وروحت ولقيتها فعلا سارة ففتحتلها الباب واول مادخلت خدت شفايفهة بين شفايفي وبقيت بمص فيهم جامد وهي بتقفش طيازي وتضربهم وراحت نازعة البنطلون الي لبساه ومطلعه زوبرها وانا كنت زي المجنونة لما شفتو اصلي كنت ملهوفة عليه فوطيت علة ركبي وانا ماسكاه بأيدي وابوس راسو وهي تقلي اححح ياشرموطة دة انتي طلعتي فايرة مصيه ياحبيبتي انا فاظلة معاكي لغاية ماجوزك يشرف مصي يا شرموطة فانا وبسمعها دخلت زوبرها ببقي لحد ما وصل لزوري وبقيت بمص فيه وارضعو وانا بدعك بكوسي من فوق الشورت وبقولها احكيلي عن الي عملو فيك السباك وصاحبو وانا هفظل ارضع زوبرك لحد ما اجيبهم واوعدك لما تحكيلي الي حصل حسيبك تنيكي فيا زي ما انتي عاوزة فقالتلي هو كدة والا كدة انتي عايزة تتناكي بس انا هحكيلك كل حاجة وبعد ما احكيلك عاوزاكي تيجي معايا في اي يوم تاني واشوفك تتناكي منهم هما الاتنين
فقولت لها لا ميصحش يشوفوني ويبقو متعودين يجوني كل يوم زيك انا جوزي لو عرف يدبحني قالت سهل انتي هتلبسي قناع على وشك وتفظلي لبساه طول الوقت ومحدش يعرفك قلتلها احكيلي واشوف بعدين . فرجعت من تاني امص زوبرها وهي قالتلي السباك بعد ماراح جوزي جي هو وصاحبو وفتحتلو الباب وسألتو عن الراجل الي معاه قال دة صاحبي عاوز ينيكك معايا فانا اتنرفزت وقلتلو اخرجو برة انتو الاتنين انا مش شرموطة وتيجيني كل يوم مع واحد من صحابك وتنيكوني ففظلت ازعق لهم واطلب منهم يخرجو فقام السباك متعصب وهو يشدني من شعري لحد ما قعدت على ركبي قدامو وهو يقولي بصي ياكلبة انتي هتتناكي يعني هتتناكي ولو معملتيش كدة انا هجيبلك صحابي كلهم ينيكوكي مرة واحدة وينيكو جوزك معاكي ونفظل كل يوم ننيك فيكم لحد مانشبع فقلتلو الي بتعملوه فيا اسمو ****** قال ايوة ياروح امك انة جاي اليوم علشان اغتصبك عندك مانع ففظلت ساكتة وخايفة اوي منو وراح ظاربني على وشي بأيدو وهو يقولي عندك مانع قلتولو وانا وشي محمر لا ماعنديش فقال طلعي زوبري ومصي فيه يا بنت المتناكة فطلعت زوبرو وهو نايم كان قد زوبر جوزي فخليتو ببقي وفظلت امصو وامص بيضانو وانا مجبرة واحس بخوف رهيب منو ومن صاحبو الي معاه اصل صاحبو كان واد اسود كأنو افريقي وطوووويل جدا ومعظل وشكلو زي مايكون مجرم فبقيت غصب عني ارضعلو زبرو شوية شوية لحد ما وقف جوة وبقي وبقة كبير على بقي ففظلت الحس راسو وامصها وانا ببص على صاحبو ولقيتو مطلع زوبرة ويدعك فيه كان زبرو مش طبيعي ابدا تخخخخخيييين اوووووي وطولو اصغر من زوبر السباك بشوية لكن لسة يعتبر طوويل اوي ولونو اسوووود وبقيت ببص ليه ومتنحة وسايبة زوبر السباك فراح السباك مديني بالألم على وشي فوقني من الي انا فيه وهو يقولي بتبصي على ايه يامومس كملي مص وانا مرعوبة اوي وترجيتو يروح هو وصاحبو فقاطعتها وقلتلها ليه تعملي كدة مش اول مرة تتناكي من حد غير جوزك قالتلي ايوة فعلا بس كنت خايفة اوي كانت زوبارهم ترعب اي ست تشوفهم فضحكت وفكرتها بكلامها لما قالت انو هي تستحمل 10 زيهم فراحت ضحكت وقالت دة الكلام بعد ساعة او اكتر من نيكهم ليا خلاص بقيت متعودة عليهم فقلتلها وانا مذهوولة يا ساعة قبل مكلمك وساعة بعد ماكلمتك انتي تنكتي منهم ساعتين كاملين قالت ايوة في حاجة قلتلها وانا بضحك لا ياروحي اصلك متعودة كملي كملي فرجعت امص بزوبرها وادعك كوسي وهي تحكيلي قالت بعد ماطلبت منهم يخرجو راح السباك مقومني من شعري ومعريني من كل ملابسي وانا اترجاه يسبني وموديني لصاحبو الي كان قاعد وزبرو واقف زي السيف فخلاني اوطي قدامو على ركبي وصاحبو بنبرة صوتو الغليظة قالي بصي يا شرموطة انة جيت من اخر الدنيا لما سمعت فيكي وعاوز انيكك لو فظلتي كدة انا مش هرحمك فسبيني انيكك وانا راضي عليكي ومن غير ما ابهدلك فقلتلو وانة مرعوبة حاظر انا حعملك الي نفسك فيه فروحت فاتحالو بوقي ومطلعة لساني ومقرباه لزوبرو وفظلت الحس فيه وماسكة زوبر السباك وبدعكو جامد وفظلت امص زوبرو وادعك بزبر السباك لحد ما تبل كوسي تماما وبقيت بشتهيهم اوي مش زي اول مرة كنت مرعوبة ومخضوضة ومجبرة ع دة فبقيت بحاول ادفع زوبرو جوة بقي لكن يادوب كان يدخل ربعو او اقل واطلعو من بقي بعد مايتقطع نفسي وارجع امصو تاني وامص بيظانو وامص بزوبر السباك وادعكو لحد ما بقيت اوحوح ااااحححح زوبرك تخين اوووي زوباركم لو دخلت فيا حتشوقني نصين ااااه انا عاوزاهم هما الاتنين جوايا وارضع زوبارهم وانا اترجاهم ينيكوني لحد ما السباك راح شايلني وخلاني اقعد فوق زوبر صاحبو وانا بحس بزبرو عايز يدخل بكوسي بكل قوة وعنف ففظل السباك ينزلني على مهلو وانا بموت من الألم واترجاه يسبيني وبقيت بقول للسباك سيبني ياحبيبي صاحبك زوبرو تخين اوي اتخن من زوبرك انا بالعافية تعودت ع زوبرك دة زوبرو مستحيل يدخل فيا فالسباك لما سمعني بوصف زوبر صاحبو اعتبر هذا الوصف مغازلة وتفظيل لزوبر صاحبو على زوبرو فنزلني بقوة على زوبر صاحبو ودخل فيا كلو لكن حسيت بروحي طلعت من جسدي وحسيت انو بيحرق بكوسي فقلت اااااااه ااااااايييي انت عملت ايييه يابن الكلب فمسكني من شعري وزوبر صاحبو كلو بكوسي وهو بيضحك ويقولي زوبر مين الي اتخن من زوبري يا بنت الجزمة وراح صافع طيزي بقوة رهيبة فقلتلو زوبرك ياحبيبي زوبرك تخخخييين بس سيب شعري وانا متألمة اوي بسبب عننفو معايا فوقف جمبي بعد ما ساب شعري فمسكت زبرو بشفايفي ومصيتو ليه وانا اقولو اسفة ياروحي زوبرك اجمل من اي زوبر تاني وامص فيه وعيني بتدمع من الوجع الي بكوسي وصاحبو حاشر زبرو وسايبو من غير مايحركو لحد ماتعودت عليه خلاص فبقيت اقوم واقعد على زبرو بالراحة اوي وانا برضع زوبر السباك واغازل فيه علشان لما اغازل زبرو بيكون حنين معايا فبقيت اقولو انتة وزوبرك احلة حاجة حصلت في حياتي انا عاوزاك تنيك فيا كل يوم انا عاوزة ابقة شرموطتك وشرموطة زوبرك وانا بحاول اني ابتلع زوبرو بالكامل بس مفيش فايدة مش راضي يدخل الا القليل منه فبقيت بمص فيه وارضعو وانا قاعدة بكوسي على وحش تاني كان بيحك كوسي بأكمله فبقيت بتأوه وسبت زوبر السباك ونمت بصدري ع صاحبو ورحت فاتحالو فلقتي مؤخرتي وانا بقول للسباك قطع خرمي يا دكري نيكني جامد ياوحش فجي السباك وراية وانا فتحالو مؤخرتي وراح تف على خرمي وهو واضع زبرو عليها وفظل يزقو جامد لحد ما دخل كلو جوة خرمي وبقيت فاتحة بقي من التعب ومطلعا لساني وانا انهج جامد بينهم وفظلو يدفعو زوبارهم جوة كوسي وطيزي بسرعة رهيبة وبقوة وانا بحس بألم ومتعة فبقثت بتأووه اااااااه ياخرمي ااااه كوسي بيتقطعو نيكوني قطعوني اااااححححح اممممممم انا شرموطة انا بنت متناكة انا عاوزاكم تنيكو ماما معايا وعيلتي كلها تنيكوها اه ااااااه فبيقيت اهذي بكلام كلو نيك من حلاوة نيكهم ليا وحلاوة زبارهم الي كانت كأنها ازبار حصن لحد ما جبت شهوتي وجسمي كلو بيترعش فمن كتر سعادتي بقيت بلحس بوش صاحب السباك واللحس شفايفو وانا بهمس في ودنو وبشكرو على نيكو ليا فقام السباك مطلع زبرو من خرمي وراح صاحبو شايلني وواقف وزبرو لسا بكوسي وانا حظناه بقوة فوقف السباك ورانا وراح مدخل زبرو جوة خرمي مرة تانية ويمص رقبتي من ورة فبقيت محصورة بين دكرين حلم لكل ست شرموطة فبقو ينيكو فيا جامدد واحس بزوبارهم سوة وهي بتقطعني ااااااااااه انا جوزتكم ولبوتكم انا شرموطة بنت شرموطة نيكوني جامد اااااااايييييييييي اااااااححححححح وفظلو ينيكو فيا لوقت طويل جبت فيهم 3 مرات لحد ماسمعت تليفوني يرن فقلت ليهم خدوني الاوظة ونيكوني فيها عايزة اشوف مين يتصل فيا لحسن يكون جوزي فمشيت قدامهم وهمة يبعبصو طيزي وانا زي العصفورة بين حصانين لحد ما تليفوني سكت فراح السباك نايم على ضهرو وانا فوقيه ومدخل زبرو جوة كوسي وصاحبو راح راكبني من ورة وهو مدخل زوبرو جوة خرمي فرجع موبايلي يرن من تاني فلقيتك انتي الي بتتصلي فرديت عليكي وهما ينيكو فيا ولما انتهت المكالمة رجعت بينهم اتناك وانا فوق السباك وصاحبو ورايا وبقو بينيكو فيا جامد اوي لحد ما جابو لبنهم جوة خرمي وكوسي فنمت فوق صدر السباك وهو يمصمص شفايفي لحد ما لبسو هدومهم وروحو فخدت دوش وجيتلك انا لما سمعتها وهي بتحكيلي بقيت عاوزة اتناك اكتر من اي وقت فطلعت زوبرها من بوقي ومشيت على ركبي وايدي قدامهة لحد أوظتي وهي بتصفع مؤخرتي بقوة كنت عاوزاها تكون عنيفة معايا وتنيك فيا بقوة ففظلت تبعبصني وتصفع مؤخرتي لحد ما وصلنا الأوظة فنمت ع السرير وهي قلعت ملابسها وبقت بالزوبر الصناعي فقط وجت نامت فوقي وانا على ظهري وراحت تمص شفايفي بقوة وتعظهم جامد وهي بتحاول تدخل زوبرها جوة كوسي وانا بتأووه تحتيها أه ااااه ياسارة زوبرك حلووو اوي نيكيني ياحبيبتي نيكي شرموطتك اااااه فهي زقت زوبرها جامد جوة كوووسي فأحسست براحة عجيبة وهوة جوايا فبقيت أوحوح واتأوه وتشرمط عليها علشان تنيكني جامد اوي وهي بقت تنيكني جامد وتلحس شفايفي فبقت تطلع زوبرها وتدفعو بسرعة لحد ما جبت شهوتي فوق زوبرها فمصمصت شفايفها وراحت منوماني على بطني ورفعالها مؤخرتي وبقول لها نيكيني انا لبوة وشرموطة واحب اتناك من غير جوزي نيكيني ياحبيبتي ااااااه عاوزه اتناك انا لبوووة ولسة مكملت كلامي حسيت بزوبرها كلو جوة خرمي مرة وحدة فطلعت مني اهات عاليا اوي ومسكت بزازي بيديها جامد وبقت بتفعصهم وتنيكني من خرمي بكل عنف اااااه اااااااه خورمي تقطع على مهلك ياحبيبتي وهي بتف ببوقي وتقولي ابلعيهم ياشرموطة وسيبيني اريحك واريح خرمك يا لبوة وفظلت تنيك فيا كتير على الوضع دة وانا بعصر زوبرها جوايا وأثبتو وكل ما بعصرو جوايا هي بتصفع مؤخرتي جامد لحد ما جبتهم مرة تانية وراحت قالعة الزوبر ونايمهة على السرير وهي تقولي تعالي الحسي ياكلبه فجيت على ركبي وحطيت وشي بين فخادها ونزلت الحس شفايف كسها وافتحهم بصوابعي اوؤوووف مانو بيلمعو ومبلولين خالص فبثثت بلحس فيهم واعض زنبورها لحد ما جابت شهوتها هي كمان فبعد ما ارتحنا قالتلي أيه رايك ياحبيبتي قلتلها حلو اوي انا استمتعت بنيكيك ليا وبقيت متعودة على زوبرك قالتلي لا انا سألتك برأيك انك تتناكي معايا من الحصانين الي ناكوني اليوم دة انا مش حملهم وعايزاكي تشيلي عني شوية فقلتلها بصراحة انا اشتهيتهم اوي وانتي بتتكلمي عنهم لكن خايفة يعرفوني أنا مش عاوزة يجو لعندي كل يوم والتاني وينيكوني حسب مزاجهم انا عايزة اتناك بمزاجي قالتلي منا قولتلك ألبسي قناع وتعالي معايا فقلت ليها انا هشتري قناع بس هتناك باليوم الي عاوزاه قالتلي ماشي ياحبيبتي لما تعوزي تتناكي أكلمهم يجو فطبعت قبلة على شفتيها وراحت هي عشان تلبس وتنزل تروح بيتهم بعد ما راحت سارة لبيتهم اتصل بيا جوزي وقالي انو هيتأخر علشان حيطلع مع صحابو ياكلو برة فانا بسري قولت احسن انا مهدودة ومش قاردة اعمل الغدا فأنتهت المكالمة وروحت الحمام خدت دوش وقررت انام شوية ووقت المنبه علشان يصحيني ونمت شوية وحلمت اني بتناك من جوزي وكان حلم جميل اوي بعد كدة صحيت على صوت المنبه وكانت الساعة ب3 الظهر فضحكت وانا بفتكر الحلم وقولت بسري هو انا بتناك حتة وانا نايمة مفيش وقت اكون فيه انسانة طبيعية وامارس حياتي من غير نيك فاتصلت بمطعم من المطاعم الي متعودة اطلب منهم وطلبت اكل ونبهت عليه انو يبعت الاكل بيد الواد الصغير قالي تقصدي حسن قلتلو ايوة فقالي تمام ياهانم تأمري بحاجة تانية قولتلو لا متشكرة حسن دة عيل صغير عمرو تقريبا 18 سنة اه عمرو وصل لسن البلوغ لكن هو ملامحو صغيره وناعم الي يشوفو مستحيل يقول ان سنو 18 وكمان كان مؤدب اوي وكان يجيبلي الاكل وبديه فلوس عشان يساعد فيهم نفسه بعد ما حكالي انو طالب بيدرس وبيصرف على البيت لأن امه مطلقة من 4 سنين . فقمت لبست روب نوم احمر وقصير فوق الركبة لان زي ماقولت حسن كان مؤدب ميبصش ليا بنظرات ماتعجبنيش وفظلت استنى حسن يجي وبعد ثلث ساعة كان حسن واقف على الباب فروحت افتحلو الباب وهو دخل ورحبت بيه وطلبت منو انو يدخل الاكل المطبخ ويستناني وروحت الاوظتي جبت ليه 200 جنيه واديتو الفلوس وقلتلو ياخذ بالو من دراستو فهو تشكرني وخادهم مني وقالي لو عاوزه اساعدك بأي حاجة أمري فقلتلو انا عاوزة احط الاكل على السفره , لو ينفع عاوزاك تطلعلي الاكل من الكيس بين ما اطلع صحون احط الاكل فيها فقالي انتي تأمري ياست الكل فروحت وطيت اطلع الصحون من الدولاب وهو واقف ورايا وشايف مؤخرتي وهي طالعة نصها من الروب فطلعت المواعين ولقيتو بيبص عليا ومتنح ولسة الاكل جوة الكيس فقلت ليه حسن انتة بتعمل ايه مش قولتلك تطلع الاكل فقال وهو متلخبط اه ياهانم نسيت اطلعو فراح فاتح الكيس وانا خليت الاكل في الصحون فلاحظت في انتفاخ صغير جوة البنطلون الي كان لابسو فعرفت انو كان بيبص عليا وانا موطية في البداية تدايقت جدا بعد كدة بقيت مبسوطة لأني ست مثيرة وبقدر اثير اي راجل وحتة العيال بتشتهيني فقررت اني اثيرو اكثر فوطيت للدولاب الثاني وانا موطية لكن بقيت ببص عليه واعمل نفسي اني بدور على الملعقة وانا حاسه ان البانتي اتحشر بين فلقتي طيزي واختفه جواهم ولقيتو متنح ويبص لمؤخرتي وعينو كلها شهوة فبقيت بحركها قدامو وانا بدور ونصها طالعة قدامو وكوسي كان واضح وباين ليه فسمعتو يقلي ياهانم اجي اساعدك فقلت ايوة ياحسن تعال شوف معايا المعالق فين هو جي ورايا وبمنتهى العبط راح ماسك طيزي وقايلي طيزك حلووو اوي ، انتي حلوة اوي ياهانم نفسي لما اكبر اتجوز واحدة زيك حلوة وطيزهة كبيرة فضحكت على كلامو وقلتلو يخرب بيتك هو دة كلام يتقال سيب طيزي وتعال دور معايا فقالي عادي ابص لطيزك وانتي بتدوري قلتلو تمام بس متعملش حاجة تزعلني منك ورحت وطيت اكتر من قبل فبقيت طيزي كلها باينة قدامو وعملت نفسي مش واخدة بالي وانا بدور على الملعقة وهو واقف ورايا بيدعك بزوبرو ويبص عليها ونفسو ياكولها فبقيت بقول بسري ااححح دة حسن العيل المؤدب الي كنت بحمد فيه لجوزي بقة راجل وبيشتهي من أمتى وهو كدة دة بقة مايتكسفش خالص فراح مقاطعني وقايلي فين الحمام ياهانم فقلتلو جمب المطبخ على ايدك اليسار فراح للحمام وروحت وراه وفضلت ابص عليه من فتحة المفتاح وهو بيدعك بزبرو الي كان صغير بالنسبه السنو كان صغير اوي وهو بيدعكو فضحكت على منظرو وهو بيدعك زبرو ورحت مديت السفرة وخليت الاكل ولما طلع قالي لو تأمري بأي حاجة انة تحت امرك فشكرتو وروح وبقيت باكل وبفتكر منظر حسن وهو بيدعك زبرو ونفسو ينيكني وبضحك وبعدها نظفت البيت لحد ما جي جوزي وحكيتلو عن الي حصل مع حسن جوزي عادي اني اكلموا في اي حاجة سكس او **** يحصل معايا بس من غير ما احكيلو اني اتنكت من غيرو كان مش متقبل هذه الفكرة ابد ففضل هو يضحك ويقولي دة العيل الي بتحمدي بأدبو وانا قلتلو ايوة هو دة فزوجي بعد مسمع كلامي دة راح نايكني في نفس الروب ونازل فيا نيك ساعة كاملة لحد ماجابهم ببوقي وراح نايم وسايبني وانا بنهج من كتر التعب فقمت خدت دوش ورجعت نمت جمبو وهو حاظني ويبوس شفايفي حتى صحيت تاني يوم وعملت لجوزي الفطار ففطر وراح الشغل وانا قعدت ابحث في النت عن قناع مثير اخفي به ملامحي عندما اذهب الى بيت سارة فبحثت كثيرا لغاية ما لقيت قناع مثير اوي كان بلاستك لونو اسود يخفي نصف الوجه مع اذنين طويلة تشبه اذني الأرنب كان دة القناع الوحيد الي يخفي ملامحي ومثير بنفس الوقت فطلبته وبقيت بتفرج على التلفزيون وكان اليوم دة عادي زي كل يوم لغاية ما اتصلت سارة وقالت ان جوزها بعد بكرا هيروح لأهله ويبات عندهم لأنهم في غير محافظة فشوفي لو كان الوقت يناسب انك تتناكي فيه وحاولي تتصرفي مع جوزك ويسمحلك انك تباتي عندي لأن عزمت السباك وصاحبو على حفلة نيك للصبح فقلت ليها وانا بتخيل اني هتناك طول اليوم "تمام ياحبيبتي انا هتصرف مع جوزي وارجع اتصل بيكي" وفظلت سارحة بخيالي واتخيل وانا بتناك بزوبرين ومش اي زوبرين دول ازبارة حصنة وبقيت بدعك كوسي لحد ماجبتهم بعد كدة نظفت البيت ورتبتو وعملت الغدا لجوزي وفظلت مستنياه لحد ما جي وبعد ما تغدا لبست ليه ملابس الخدامة زي بتوع افلام البورنو وكانت مثيرة اوي عليا وحطيت ميك اب وسبت شعري مفتوح ومعايا كرباج من جلد فروحت ليه وهو جالس في الصالة على الكنبة يشاهد التلفزيون وانا اتمايل بكل محن وشرمطة بجسدي لغاية مبقيت واقفة قدامو ففظل يبص عليا وهو مذهول من الي شايفو وانا واقفة وماسكة الكرباج ومن غير مديلو فرصة يتكلم رحت قايلالو وانا ببصلو بمحن خدامتك عملت حاجة وحشة وعايزاك تعاقبها علشان تحرم تعملها تاني فقالي وهو يدعك بزوبره عملت ايه خدامتي قلت تخيلت انها بتتناك بزوبرين وجابت شاهوتها وهي تتخيل دة فقام زوجي وراح ماسك الكرباج ومنزلني على ركبي قدامو ومطلع زبرو الي كان واقف على اخرو ويمررو ع شفايفي ويضرب بي وشي وانا بقيت بمرر لساني عليه كلما مرره على شفتي فجلس جوزي على الكنبة وهو يقول ليا تعالي على أيدك وركبك ياشرموطة انتي لازم تتعاقبي والكرباج يعلم على طيازك فعملت كدة وأمرني بأني الف واجعل مؤخرتي امامه فلفيت ووضعت وشي على الارض ورفعت مؤخرتي له اكثر فضربني بالكرباج على مؤخرتي وهو بيسألني انتي قلتي انك تخيلتي نفسك وانتي بتتناكي بزوبرين الزوبرين دول في حد منهم زوبري ولا لا؟ فقلت له لا كانو زوبرين اسودين وتخان وطوال اوووي فراح ضاربني بالكرباج تاني وهو قايلي بقة ياشرموطة زوبري مش عاجبك قلت ليه الا عاجبني دة اجمل زوبر داقو كوسي بس انا عاوزة اتناك من زوبرين اسودين وانا بقول دة علشان جوزي سامحلي اني اتخيل اي حاجه عاوزاها لكن ان الخيال يكون واقع دة ممنوع عليا فكنت اكلموا براحتي خالص علشان كلامي دة بيخليه زي التور وهو بينيكني فقالي وانتي تحملتي الزوبرين مع بعض قلتلو اه واحد منهم كان في كوسي والتاني كان جوة خرمي وانا بتناك من دكرين زي الشراميط فراح ضاربني تاني وتالت لحد ما بقيت بتوجع وانا بتأوه ااااه كفاية كدة حرام عليك ااااه وهو نازل فيا ضرب ويبعبص كوسي زي المجنون وراح شايلني من شعري وراميني على الكنبة وبقت طيزي حمرا اوي من كتر الضرب فنمت على بطني وانا رفعالو مؤخرتي وبستفزو وانا بقول ليه انت لو سبتني كدة من غير متنكني انا هروح ادور ع اي حد ينيكني ويجيبهم جوة كوسي فراح يفتح مؤخرتي بيديه ويتف فكوسي وفخرمي وهو يقولي حطي صباعك فكوسك وتخيله كأنو زوبر جواكي فرحت حطاه جوة كوسي وانا بقول بمحن ااااي دة بيوجع اوووي فهو راح حاطط زوبرو بخرمي وراح مدخلو كلو مرة واحدة فحسيت ان روحي طلعت . اااااااحححححح يابن المتناكة انت عملت فخرمي ايه اااااه زوبرك شقني نصين فمسكني من شعري وانا ابعبص كوسي ، وبقة بينيك فيا جامد اوووي وهو يدخل قضيبه لترتطم بيظانو بكوسي من جوة ويخرجو لحد ما يطلع من خرمي ويرجعو من تاني جوايا اااه ياحبيبي ااااه قطعني بحبك وانت هايج عليا كدة انا عاوزاك تنيك شرموطتك ااااااااحححح جوزتك بينيكها حد تاني معاك وعمال بيقطع كوووسهاااا جوزتك بتتناك من زوبرين وانا بقول الكلام دة كان نفسي اوي ان جوزي يشوفني وانا نايمة فوق السباك ومدخل زوبرو جوة كوسي وصاحبو بينيك خرمي وهو واقف خلفي لحد ما جوزي يدخل زوبرو ببقي وابقة اتناك منهم كلهم فراح جسمي كلو بيترعش رعشة الشهوة وانا اجيب شهوتي على صباعي وبقيت مش في وعيي وسيطرت على عقلي شهوتي فطلعت زوبر جوزة من خرمي ولفيت ليه وانا على ركبي فوق الكنبة وروحت واخدة زوبرو جوة بقي وبلحسو وتف عليه زي الشراميط وامص فيه جامد وانا ادعك كوسي بسرعة وبتأوه جامد اااااه اااااااه انا عاوزة اتناك من كل زوبر في مصر ااااححح ياحبيبي نفسي تعمل ليا مفاجئة وتجيب معاك دكرين ينيكوني قدامك ااااااه انا عاوزة ابقى شرموطة بجد ااااااااااحححححح ااااااييي زوبرك حلو اوي يادكري فبقيت بمص زوبرو لغاية ما جاب لبنو جوة بقي فروحت بلعاه كلووو وانا ابعبص كوسي وابص لجوزي بنظرات كلها محن وشرمطة لحد ماجبتهم على صوابعي فلقيت زوبر جوزي لسة واقف كانو ماجابش لبنو خالص واقف زي العامود وهو بيقولي انا في حياتي كلها مشوفتش شهوتي كدة انا عاوز انيك فيكي للصبح ياشرموطة فروحت أعض على شفايفي قدامو ومطلعا لساني واحركوو ببطئ على راس زبرو وانا ببص على جوزي واقلو تنيك فيا للصبح لوحدك ؟ فقالي انتي عاوزة تتخيلي انك بتتناكي من حدا تاني وانيكك احنا الاتنين فقلتلو وانا بعض على راس زوبرو بسناني بالراحه ايوة ياحبيبي عايز تعرف انا بتخيل مين ينيكني معاك؟ فقالي مين؟ روحت قيلالو بكل شرمطة السباك الي جي يصلح الدوش فقالي ودة ايه الي جابو على بالك فقلت دة يحبيبي طول ماهو يصلح في الدوش كان زوبرو واقف جاااامد وهو يبص عليا وكان بيحاول ينيكني وفظل يبعبص فيا اكتر من مرة ويحك زوبرو بمؤخرتي فجوزي قالي ازاي يعني حصل كل دة فقلت لجوزي على كل حاجة حصلت بس ماقلتلوش اني رضعت زوبر السباك كنت خايفة من ردة فعلو فبقة جوزي زي الوحش وهو ماسكني بقوة من شعري ويزق زوبرو جوة بقي كأنو بينيك كوسي ومش سايبني اخد نفسي فبقيت فتحالو بقي على الأخر وهو بينيك فيه لحد ما خلاني اقف على الارض وجي هوة من ورة مدخل زبرو كولو جوة مؤخرتي وهو يقولي افتحي رجليكي عاوز السباك يجي من قدام ويدخل زوبرو كلو جوة كوسك ويرزع فيكي وتبقي واقفة بين دكرين وطواكي زوبرين يامتناكة فروحت مباعدة بين رجلي وحاطة صباعين جوة كوسي وانا بوحوح واتأوه وبقول لجوزي دة زبرو تخين اوي بيعور كوسي ااااه قولو ياحبيبي يطلعو من كوسي ااااااييي فجوزي صفع مؤخرتي بقوة وهو يقول لي انا عاوز اشوفو وهو يعور كوسك ومايرحموش خالص فلفيت وشي على جوزي وانا بعض شفايفي وبقلو يهون عليك جوزتك حيبتك تتناك بزوبر قد زوبر الحصان فجوزي همس فودني وشدني من شعري وهو ينيك خرمي بدون رحمة انتي عاوزة زوبرو فتحمليه يامتناكة فروحت اتأوه جامد وزوبر جوزي بقة منتفخ اوي جوة خرمي ااااه نيكوني انا شرموطة ومتناكة ريحوني ياولاد الكلب ااااااحححح ااااااااه وفظل جوزي ينيك فيا لحد ما جبتهم مرتين وانا واقفة وهو جاب لبنو جوة خرمي وطلع زبرو من خرمي وبقة لبنو بينقط من خرمي على افخاذي وكوسي وانا باخدو بصوابعي وادخل صباعي جوة كوسي فروحت طبعت قبلة على شفايف جوزي وشديتو من ايدو على الحمام وخذنا دوش سوة وانا بشاورلو على كل مكان في الحمام زنقني فيه السباك وبحكيلو على كل الي حصل من غير ما اقولو اني مصيت زوبر السباك لحد ما وقف زبرو من تاني وبقة بينيكني جوة الدوش لساعة كاملة لكن كان بنيك فيا بكل رومانسية وهو حاظني ويبوس شفايفي وهو بينيك فيا كنت اعشقو وبموت فيه كنت فعلا سعيدة بعلاقتي الزوجية فبوست شفايفو وزبرو جابهم جوة كوسي فروحت حظناه جامد وبقولو بحبك يا احلة واحن جوز في الدنيا ولبنو بينزل على فخاذي وبحس بشعور جميل اوووي
الاولى : القصة حقيقية واضفت لها خيالي في الكتابة لتكون سلسلة متكاملة وشيقة.
الثانية : صاحبة القصة اعرفها حق المعرفة وحتكون متابعة ردودكم اول بأول .
الثالثة : انا من العراق وصاحبة القصة ايظاً من العراق وكتبت القصة باللهجة المصرية لسهولة فهمها .
الجزء الأول :
أنا رنا من مصر عمري 23 سنة متجوزة بقالي سنة وكان جوازي عن قصة حب استمرت لسنين قبل الزواج جوزي احمد عمرو 28 سنة شهواني بشكل غريب وفاجر وهو ينيك فيا كان دائما بيتخيلني وانا بتناك من زبرين او بعمل سحاق وكان دائما يقولي ان انا مرة ماكنة وحرام تتناك بزبر واحد وبس ويحكيلي عن حلاوة جسمي وزي بيثيرو بكل مرة ينيكني فيها ودا حقو الصراحة لان جسمي كان مربرب بس مشدود اوي كانت بطني ممشوقة ومشدودة وافخاذي ملبنة ع الاخر وطيزي بيترج من كتر طراوتو اما بزازي كانت بزاز شرموطة زي ماجوزي بيقولي وملامحي حادة جدا وجميلة اوي كنت انا بتقبل كل تخيلاتو ليا مادام الي بيتخيلو مجرد خيال مش واقع في يوم من الايام جوزي اتصل ع السباك عشان حنفية الدوش باضت واتفق معاه انو يجي العصر عشان جوزي يكون في البيت في الوقت دا وبعد المكالمة عملت لجوزي الفطار وفطر وخرج لشغلوا وانا رجعت لغرفتي بعد ما اخذت دوش بالعافية عشان كان بيسرب كتير من الحنفية ولبست روب نوم احمر شفاف ع اللحم وربطتوا ونمت شوية وصحيت ع صوت جرس الباب وهو بيرن فأعتقدت ان جوزي رجع من شغلوا واننا في العصر لاني كنت نايمة فمخذتش بالي من الوقت فورحت فتحت الباب وتفاجات بالسباك وهو فوشي فداريت جسمي ورا الباب وقلتلوا انو جوزي اتفق معاك تيجي العصر وهو قلي بأرتباك انا كنت جمبوكو بصلح ماسورة المياه لجاركم فقلت امر عليكوا فأنا رحت اتصلت بجوزي لكن مردش عليا فقررت اني ادخلو لحسن يلومني زوجي لو عرف ان السباك كان هنا ومسمحتلوش يصلح حنفية الدوش فرجعت للسباك استأذنو اني اللبس وافتحلوا فرجعت لغرفتي لبست فستان قصير فوق الركب لونو اسود وكان ديق اوي لكن كان دا اللبس الوحيد الي يسترني او ع الاقل يستر صدري الكبيرة ولاني كنت عايشة مع جوزي وبس كانت كل ملابسي فاضحة فلبستوا ع اللحم ورحت افتح ليه الباب وهو خش الحمام عشان يصلح الحنفية فأنا وقفت برا الحمام واراقبو وهو بيصلح الدش كان السباك طويل وبنيتوا الجسامنية عريضة ومعضل وايدو كبيرا الظاهر من كتر الشغل فهوا وبيشتغل لاحظت انو بيبص عليا كل شوية ويبص ع فخاذي الي كانت عريانة قدامو وانا اتكسفت ونزلت الفستان شوية لكن الفستان كان بيتسحب لفوق بسبب فخاذي الضخمة فلاحظت انتفاخ كبير من مكان زبرو من جوة البنطلون وفضلت متنحة ع المنظر دة كان عامل زي الخيمة جوة بنطلونو فلاحظ السباك اني ببص على زبرو فتكسفت وتلخبط ورحت عشان اجيبلو ميا يشربها وهي فرصة ابعد عن عقلي اي شيء وسخ خصوصا أني بحب جوزي جدا فرحت الغرفة النوم وجبتلو ميا يشربها ولم انتبه انو الميا دي جوزي بيحطلي فيها مشهي في الوقت الي بكون فيها مش عايزة اتناك زي ماقلت من شوية كنت متلخبطة جدا ونسيت الموضوع دة فرحت اديتو الميا وهو شكرني وشربها وكمل عملوا وهو بيضبط الحنفية لقيتوا بيتعرق ويداري زبرو الي بقة على اخرو وهو كل شوية بيبص ليا بنظرات كلها شهوة وراح قايم وقلي انا خلصت تقدري تتأكدي ان الدوش بيشتغل زي الاول فروحت عشان اتأكد ووطيت ع الحنفية عشان افتحهة لكن الفستان انزاح لفوق اكتر وانا بوطي والسباك من كتر هيجانو راح حط زبرو على مؤخرتي وزقني ع الحنفية وكأنو مابيقصدش وراح يحاول يفتح الدوش وانا حسيت بزبوا وهو راشق بين فردتي مؤخرتي فرتبكت جدا وفتح الدوش طبيعي من غير ما يسرب وانا تحتيه فتبلت ملابسي بالكامل فالسباك حضني وسحبني عليه جامد فحسيت انو خرمي اتفتح بزبرو وكأنو عايز يخرجني من تحت الدوش فَفلت من ايدو ولفيت وشي ليه وبصيت لقيت زبروا تحت البنطلون عامل زي العامود وكان المنظر مغري فشخ وفضلت متنحة مش مصدقة ان كل دة زبر اكيد في حاجة غلط فقاطع السباك افكاري وهو بيقولي ياهانم ياهانم كدة الدوش تمام؟ فانا قلتلو تمام اوي وانا كنت بقصد زبرو مش الدش فهو استسمحني انو ياخذ دش عشان تيابو تبلت شوية وطالب مني اجففلو تيابو بين ميخلص فرحت خارجة من الحمام وبعد شوية أداني تيابو من ورة الباب فروحت جففتها ع الشمس وانا اسأل نفسي هو انا ليه سمحتلو انو ياخذ دش زي ميكون جوزي كان ممكن أديلو حسابو ويخرج حتة لو كانت تيابو مبلولة مهو شغلو سباك خصوصا انها تبلت بشكل بسيط فقررت اني اروح استعجلوا عشان يخرج واديه فلوسو ويروح من هنا وكنت بلوم نفسي على الي حصل فالحمام قبل شوية فروحت للحمام ومعاي تيابوا ووقفت ع باب الحمام وانا مصدومة من الي شيفاه وفاتحة بوقي مذهولة مش مصدقة ان دة كان حقيقي وبيحصل في بيتي لقيت الباب متوارب ومفتوح حبتين وهو تحت الدش بياخذ حمام وزبرو كان طويل وتخين اووي وعروقو بارزة ونافرة وكان بيدعكو من كتر الهيجان الي كان فيه فأنا من غير وعي روحت نزلت ايدي ع كوسي وفضلت ادعكو بالراحة ع المنظر دة اصل زبرو كان بيهيج اي ست وهو واقف وايدو مش حوياه من كتر ما زبرو تخين وانا ادعك كوسي طلعت مني اه بصوت واطي لكن مسموع فكانت كأنها تنبيه للسباك أنو في حد برا الحمام وشايفو وهو بيدعك بزبرو فراح يسكر الدوش واني جريت لأوضتي ورجعت أتمشة كأني لسة جاية واديتو تيابو من ورة الباب عشان يلبسهم وانا لسة بلبسي المبلول فسألني على المنشفة فوقلتلو انو هي متعلقة بالحمام فقالي مفيش منشفة خالص ممكن تخشي تشوفيها فين فأنا استغربت طلبوا وبنفس الوقت كنت اموت وامسك زبرو واتاكد بنفسي ان الي انا شيفاه حقيقي بجد ولا لا ، وبنفس الوقت كنت خايفة جدا فقلتلو داري نفسك ورا الباب واخش اديك المنشفة واخرج فهو فتح باب الحمام وفضل وراه وانا داخلة الحمام بخطوات تقيلة جدا حسيت ان المسافة كيلو متر مش كم متر من كتر خوفي وقلقي وانا بمسك المنشفة عشان اديهالو راح زانقني ع الحيط بجسمو ووخدهة مني وقلي متشكر ياهانم كلك زوق وانا بحس بزبروا من فوق الفستان وهوة بيضغط الفستان ع خرمي جامد جدا فحسيت انو الفستان دخل جوى خرمي وكلما احاول ارجع بجسمي واحوشو عني الاقيه بيثبتني جامد بزبرو وهو بينشف شعروا وكأنما كل الي بيحصل عادي ومش قاصد حاجة فقلتلو وسع شوية عايزة اخرج عشان اديك حسابك فقلي معلش يهانم انا مكسوف منك بجد بس ممكن تنشفيلي فخاذي ورجلي عشان ظهري بيوجعني قوي من كتر الشغل ومش قادر احني ضهري وانشف بقية جسمي فانا قلتلو ميصحش كدة قلي لو مكسوفة غمضي ونشفيلي وألا هنبقة ع الوضع دة كتير ويخش جوزك علينا وهو ع رجوع دة كمان ميصحش انو يشوفنة كدا ففتكرت انو جوزي فعلا ساعة زمان ويرجع فقررت اخلص من المصيبة دي وانشفلوا ويخرج بسرعة فأداني المنشفة ودورت بجسمي ليه وانا مغمضة وقعدت ع ركبي عشان انشف جسموا فنشفت فخاذو ورجلو كمان فقالي وزبري يهانم حتسبيه مبلول كدا فأنا شعرت بهيجان جامد وهو بيمسك ايدي ويحطها ع زبرو عشان انشفهولو فمسحتو بالمنشفة ودعكت فيها زبرو عشان انشفو وهو بيقول ادعكيه بقوة وادعكي بيضانو كمان فرحت ادعك فيه جامد وانا مغمضة وكوسي بقا مبلول خالص من كتر شهوتي وفضلت ادعك فيه بقوة وهيجان لحد ما نطر عليا بلبنو وغصب عني فتحتي عيني لاني حسيت في حاجة جت فوشي وكان دة لبنو وشفت زبرو وهو واقف جامد وينطر لبنو ع وشي ففتحت بوقي وانا مذهولة من المنظر الي انا شيفاه وكمية لبنو الي بقة بينطرو ببقي وهو مفتوح وببلعو بكل شهوة وهو بيبص عليا بشهوة كبيرة وانا بقلوا خلاص كدا كملت تنشيفو حديلك فلوسك وتخرج فهو قلي خلاص ايه يهانم انتي كدا وسختي زبري بلبنو نضفيه ليا ونشفيه تاني ورحت قمت وانا مديقة وزعقتلو وقلتلو دي مشكلتك اخرج بقة جوزي ع وصول فهو مسك شعري جامد وقلي وطي تاني ونضفيه بلسانك والا قسما ب**** حبات معاكي النهاردة على سريرك فأنا خفت منو وكنت عاوزة يخرج بأسرع وقت قبل ميجي جوزي فرجعت وطيت من تاني ولقيتو واقف ولا كأنوا جاب من قبل شوية . لسة منتصب وبكامل فحولتو فخرجت لساني ولحست زبرو وراسو من قدام وفضلت اللحس فيه وانا من داخلي نار من الشهوة عايزة الي يطفيها ومش مصدقة اني بلحس زوبر راجل غريب في بيتي فأثارني جدا هذا الشيء فهو مسك شعري وراح زقو في بقي جامد ففهمت الي عاوزو وبقيت برضعهولو جامد وكان يدوب داخل ربعو في بقي وبالعافية فمسكت بيضانو وانا بفعصها وارضعلو زبرو مجبرة وهو مثبتني من شعري كان بيغتصبني حرفيا وبيغتصب بقي وبقيت برضع زبرو وهو بيقولي برافو ياهانم انتي بتنظفي كويس انتي شرموطة وعايزة الي يركبك وينيكك من خرمك وكسك وهو يزق بزبرو اكتر فأحسست بشهوة غريبة من كلامو خلتني ارضع زبرو جامد لان الكلام دة ماسمعتوش من اي راجل غير جوزي وبقيت ارضع فيه جامد ومش موقفة رضع لحد ما جاب مرة تانية في بوقي ودخل نصو جوة بوقي وبلعتو والنص التاني بقة بينقط من شفايفي ع بزازي وفستاني بعد ماجاب لبنو كنت بنهج جامد من الي حصل وهو راح شاددني من شعري وموقفني وزانقني ع الحيطة مرة تانية وراح مبعبصني من خرمي جامد وهو بيقولي الحساب يهانم قلتلو سبني بس اروح اوضتي واديلك حسابك فحسيت بصباعو وهو بيخش اكتر جوة خرم طيزي ويبعبصو جامد كان حرفيا بينيكو بصباعو فحسيت بصباعو كأنو زوبر جوة خرمي مش صباع وبس فبقيت بتأوه وانا ممحونة اوووي ااااه خورمي بيتقطع هو دة زوبرك الي جوة خورمي اااااه ااااااااححححححح وهو يقولي لا يروح امك دة صباعي لو كان زوبري الي جواكي مكنتش تقدري تقفي على طولك كدة وفظل يبيعبصني جامد وانا بدفع بطيزي لورا وقدام كأني بنيك نفسي واتأوه بكل محن وشرمطة اااااه يامفتري انت بتعمل بخرمي ايه كفاية بقة ااااااحححح فراح واخد شفايفي بين شفيفو يمصمصها جامد ويطلع لسانو عشان ارضعو وبقة بيبعصني ويقولي بكرة ياهانم بعد ماجوزك يخرج اعمليلي اكل وضبطي نفسك عشان تتناكي وتتكيفي ياشرموطتي فأنا اول مسمعت كلامو روحت جيباهم من غير ما ادعك كوسي خالص وبقلو بصوت ممحون حاظر بس سيبني جوزي ع وصول فهو سابني بعد ماشبع من خرمي فرحت الأوضتي علشان اجيب فلوسو لكن كان فستاني كولو مني ومبللول فطلعت تياب تانية البسها ولكن هالمرة تعمدت اللبس لبس فاضح جدا وكأني بغيضو وبنفس الوقت بشوقو ليا عشان هو كان عاوز يروح فقررت اسيبو يهيج عليا وهو مروح كأني اخبره بانه لم ينل شيء مني والي عملو حيكملو جوزي معايا فلبست فستان ابيض كان عبارة عن دانتيل شفاف وضيق اوي يبرز الكثير من جسمي ولا يخفي اي شي غير الحلمات وكان قصير اوي من ورا طالعة نص طيازي منو وخليت الموسع الي يحبو جوزي وبيهيج اوي لما يشوفو جوة خرمي فروحت مدخلاه جوة خرمي وخليت روج احمر وميك اب كامل كاني عروسة ورفعت شعري لفوق وطلعت للسباك عشان اديه الحساب وانا بكامل انوثتي فلقيتو واقف جمب الباب وروحت عليه وهو بيبحلق فيا ويبصلي بعيون جوعانة مشبعتش ولا حتشبع وانا اتمايل بجسمي قدامو زي الشراميط ووقعت الفلوس من ايدي وكنت قاصدة دة فلفيت بضهري ووطيت عشان اخد الفلوس وحتة اكون صريحة وطيت عشان يشوف الموسع وهو بين فلقتي طيزي وبعدها لفيت تاني علشان اشوف ردة فعلوا لكني تفاجئت لان جوزي كان واقف معاه وهما الاتنين ببيبصو عليا وهما مش مصدقين الي شايفينو فانا أرتبكت جدا وقلت لجوزي انت جيت أمتى وهو كان مبيردش عليا ويبحلق فيا بشهوة لم اعهدها ع جوزي من قبل فكررت عليه سوألي وقلي بصوت ممحون ومرتبك من شوية جيت والسباك فتحلي الباب وكنت في الحمام اشوف الدوش عامل ازاي فانا قلتلوا وشفتو ؟ وهو كان بيبص عليا ويقولي شفتو وياريتني ماشوفت احلة دش فحياتي وهو كان يقصد جسمي وتحديداً طيازي الي كانت متعرية قدامهم فروحت أحاسب السباك واديتو فلوسو وضهري لجوزي فجوزي وضع ايدو ع الموسع وسحبو بالراحة خالص وانا أكلم السباك واشوف اد اي حسابو وراح مرجع الموسع من تاني جوة خرمي فاستغربت من الي جوزي بيعملو وكنت على اخري عاوزة السباك يخرج عشان اخلي جوزي يشبع فيا نيك زي ماهوة عاوز ففضل جوزي يلعب بخرمي وانا صوتي كلو محن وانا بكلم السباك وواقفة بكلموا بالعافية كنت هقع من طولي بسبب الي بيعملوا فيا جوزي فالسباك قلي حسابوا 300 جنيه وانا كنت جيبالو 200 جنيه فقلتلو مش كتير قلي ولا كتير ولا حاجة دي اتعابي ياهانم وضحك ضحكة صفرة فهمت فيها بيقصد بأتعابو أيه فجوزي قلي روحي جيبي بقية الفلوس يروحي وانة مكسوفة من اللبس الي كنت لبساه خصوصا لو رحت واديتهم ظهري حيشوفو فلقتي طيزي وهمة بارزين وعريانين نصهم فقلت لجوزي انت مش معاك فلوس قلي لا انا مخدتش معايا فلوس النهاردة وكنت اعرف انو هو بيكدب لأني الصبح اديتو فلوس وخرج فقلت ماشي ياحبيبي انت الي جبتو النفسك فروحت رجعت الأوظتي وانا بتمايل بجسمي المتناك وانة متقصدة اني اسيبو يشوف طيزي وهي بتترج ومتعرية وقبل ما اخش اوظتي شفتهم وهما بيبحلقو فيا والسباك بيدعك زبرو جامد فضحكت ودخلت الغرفة وانة جوايا احساس جميل اوي بعد ماخليت دكرين يهيجو عليا
الجزء الثاني :
برة وانة بطلع الفلوس لقيت جوزي واقف ورايا وزقني جامد اوي ع السرير ونومني ع بطني ورفع طيزي بدون اي مقدمات راح حاطط لسانو ع كوسي وهو فاتح فلقتي مؤخرتي بيديه وبيلحس فيه جامد وهو بيقولي ايه الي انت لبساه ياشرموطة وانة ماسكة راسو من شعرو وادفعو ع كوسي اكتر وقلتلو خليني احاسب السباك واجيك يروحي ميصحش كدة حيسمعنا وانت بتنيكني حيقول ايه ؟؟ فجوزي قلي انا حاسبتو وخرج فأنا بقيت بصوت واتأوه جامد وهو بيلحس كوسي بكل عنف وشهوة فدفعتو على السرير وطلعت زبرو وقعدت عليه بقوة حتى اخترق ابواب كوسي جميعا فبقيت بتنطط عليه بكل شهوة وعنف واتاوه جامد كان صوتي عالي بيسمع الحارة كلها اااااه نيكني جامد يروحي نيك كوسي المتناك ااااححححح زوبرك بيحوك كوسي من جوة اااااااه وهو بيقولي انتي مرة شرموطة عشان تخرجي لراجل غريب باللبس دة فأنا قلتلو وانت ايه مانتة كنت بتبحلق فيا وانا باللبس دة وماسك نفسك عني بالعافية فجوزي راح حاطط ايدو ع ضهري ونزلني على صدرو وفضل ينيك فيا جامد وانا جالسة ع زبرو المنتفخ ومتكيفة اييييي اااااااه بموت فيك وفزوبرك نيكني يادكري قطع كوس شرموطتك ياحبيبي اااااااه اااااه فحسيت بايدو وهي بتحرك الموسع جوة خرمي ويحركوا مع حركة زبرو وانا بقولو كمل ياحبيبي بموت فيك راح رازع زبرو فيا جامد ورحت مصوتة اااااايييييييي عورت كووسي يابن المتناكة ااااااح وهو بيسألني نفسك تتناكي بزبرين يروحي وانا من كتر هيجاني ولأني متعودة انو يتخيلني كدة قلتلو اه يروحي انة عاوزة زوبرين اتناك فيهم دكرين ينيكو فيا جامد وابقة شرموطة ليهم طول العمر اااااحححح وانة بقول الكلام دة كنت فعلا عاوزة اتناك من دكرين وكنت بتخيل الموسع كأنو زوبر السباك بينيك فيا فجبت شهوتي فوق زبر جوزي وانا بتأوه بكل محن وشرمطة من كتر شبقي وهيجاني فتفاجئت بجوزي وهو يسألني زوبري وزوبر مين عاوزاه ينيكك؟ قلتلو اي زوبر المهم اتناك فراح ضاربني ع فلقتي طيزي جامد وقايلي لا مش هينفع يروحي حددي اي زوبر عاوزاه ينيكك معايا فوطيت عليه بصدري ووضعت صدري فوق صدرو وراسي على كتافو وانا بهمس ليه بصوت ممحون وبدلع شرموطة زوبر السباك ياحبيبي عاوزة زوبر السباك ينيكني ويقطعلي خرمي ، أصلي نسيت أقولك حاجة حصلت قبل متيجي بشوية فحكيت لزوجي بصوتي الممحون كل الي حصل ما بيني وبين السباك وهو ينيك فيا بكل عنف كان بيقطع كوسي بزبرو وكان هايج اوي على كلامي وقلتلو ان السباك شبع بخورمي من كتر مابعبص فيه فجوزي راح فاتح فلقتي طيزي ومطلع الموسع من خرمي وانا لسا قاعدة ع زبرو وحضناه وراح مخلي الموسع ببقو بيرضعو ويلحسو ويمصمص شفايفي بكل شهوة فرحت قايمة من على زبرو وواخداه ببقي وكان منتصب جدا وقوي وعروقو بارزة جدا بحياتي كلها مشفتش زبرو واقف بالشكل دة ففهمت انو هايج ع كل الكلام الي حكيتو ليه فطلعت لساني لحست زبرو وتفيت عليه وبقيت بدعكو واللحسو وانا باتأوه وأوحوح بشرمطة وبصوت جامد ااااه ياحبيبي زوبرك يجنن طعمو ببوقي حلو اوي ااااااحححححح وعمالة ادعك بكوسي لحد ما جاب لبنو ببقي وروحت بالعاه كلو وكانت فكرة اني بلعت لبن دكرين في نفس اليوم مهيجاني جدا فنمت على بطني ورفعت طيزي وبقيت بحركها قدام جوزي واصفعها وابعبص فيها جامد وانا بتشرمط عليه واحكيلو الي حصل بيني وبين السباك من تاني فرجع زبرو وقف زي الحديدة وهجم عليا وانا في الوضع دة وراح بيزقو جوة خرمي بقوة رهيبة خلتني اصرخ من الالم ااااااااااااي ياخورمي اااااااه انا مش حمل زوبرك خورمي بيتقطع ااااااه وانا فعلل كنت حاسة انو طيزي تقسم نصين وراح مثبتني وانا ع الوضع دة وينيكني بكل قوة وشهوة وانا بتألم واتأوه وبقة ينيك فيا جامد ويضرب فلقتي طيزي وضهري ويشدني من شعري زي المجنون ويتف فبوقي كأني شرموطة تحت زبرو وبقيت ع الحال دة لحد ماتعود خرمي ع زبرو وبقة نيكو ليا بيمتعني مش زي الاول كنت بتوجع وبس فبقيت بتأوه ااااه يحبيبي نيكني يروحي اروي خرمي بلبنك ااااه وهو مش سايب خرمي شغال ينيك فيه بكل قوة وبقة بيبدل بين خرمي وكسي ينيكهم هما الاتنين بعنف لم اعهده من قبل وهو بيهيج شهوتي بكلامو بقيت متعودة ع كلامو الوسخ وبهيج عليه جدا وجبت شهوتي وانا في الوضع دة يجي 3 مرات ورا بعض لحد ما جوزي جاب شهوتو معايا في المرة التالتة ونام فوقي وهو بيبوس شفايفي ويشكرني ع النيكة دي فنمنا انا وهو عريانين خالص من غير مياكل اي حاجة يمكن شبع وهو بياكولني فكنت بوقتها سعيدة جدا بجوزي كان في وقتها مكيفني جدا فنمت وانا ببوس شفايفو كأني بشكرو ع نيكو ليا
الجزء الثالث :
في اليوم التالي صحينا انا وجوزي الصبح ودخلنا الحمام وخذنا شور سوا لم يخلو من مداعبته لكوسي وخرمي ومداعبتي لزبره ورضعي له حتى جاء بشهوته على بزازي فخرجت من الحمام بعد ما غسلت منيه من على جسدي وعملت له الفطور وفطر وروح لشغلو اما انا ففضلت ارتب في البيت وانا عريانة خالص لان الجو كان حر وما هي الا نص ساعة بالكتير سمعت جرس الباب فرحت حتى اشوف مين ع الباب عبر العين السحرية فوجدت السباك واقف وبيتلفت وانا كنت مصدومة واقول لنفسي هو ناوي ينيكني بجد انا كنت فكراه كان بيتكلم وقتها وهو تحت تاثير المشهي الي شربو فقلتلو عاوز ايه فقلي افتحي ياهانم انا جيت اصلح الحنفية ففتكرت مبارح والي عملو فيا وهجت جدا فبقيت ادعك بكسي وأكلمو من ورة الباب . انت صلحتها مبارح قلي انا جيت حتة اتاكد لحسن لسة بتسرب ولا حاجة فقلتلو بصوت ممحون انت بعد ممشيت فظل يسرب كتير بس البركة بجوزي كيفو ع الاخر وانا كنت بقصد كوسي وأهيجو بكلامي وهو فهم الي قصداه وراح قايلي طب متخليني اشوفو بيسرب ازاي فضحكت بشرمطة وقلتلوا دة بُعدك امشي من هنا انت مش حتشوف حاجة وفظل يخبط ع الجرس لحد ما زهق وراح وانة فظلت ادعك بكوسي لحد ما جبتهم وكملت تنظيف البيت ولما كملت تنظيف البيت وخذت شاور ولبست شورت جينز قصير وبدي بينك ضيق جات عندي جارتي سارة ورحبت بيها وعملتلها عصير تشربو وفضلنا ندردش مع بعض . سارة دي من عمري تقريبا عمرها 24 سنة كمان متجوزة من محمود صاحب جوزي كانت جميلة اووي وجسمها جامد كانت بزازهة مرفوعة ومشدودة وبشرتهة بيضة ومؤخرتها مكورة ومشدودة وصاحبة عود فرنساوي وملامح جذابة ففضلنة ندردش واتفقت معايا انها حتمر عليا بكرة ونروح سوا علشان هية عاوزة تشتري فستان تروح فيه لعرس اخوها فوافقت وراحت هي وفظلت احظر الغدا واستنى جوزي يجي ولما جي أكلنا سوا واستأذنتو اني اروح مع سارة بكرا عشان عاوزة تشتري فستان فوافق وأداني فلوس عشان عاوزني اشتريلو ملابس نوم جديدة ومثيرة زي بتوع الافلام الاباحية وروحت الأوظة واستنيتو يجي ينيكني عشان انا ع اخري وهو جي ونام فوقي وفضل يمصمصني ويقفش بزازي جامد ويكلمني كلام سكس وانا دوخت من كلامو وفظل ينيك بية نص ساعة جبت فيهم مرتين وقمت الحمام خدت شور ورجعت الغرفة لقيت جوزي نايم فورحت الصالة تابعت مسلسل كنت متبعاه لحد ما جي الليل ورجعت لأوضتي ونمت صحيت الصبح ع صوت موبايلي فلقيت سارة وهي تتصل بي وتقولي انو هي حتيجي بعد نص ساعة ونطلع سوا وقمت علشان اخذ شور وألبس هدومي وكان جوزي رايح شغلو من غير ميصحيني فلبست بنطلون قماش واسع شوية ابيض وفوقيه قميص ازرق ورتبت شعري وحطيت ميك اب زي ما انا متعودة وجت سارة وهي لابسة بدي ابيض ضيق اوي كانت حلمتيها بارزة من تحته وبنطلون اسود كمان كان ديق وسايبة شعرها وحاطة ميك اب ولانها كانت رشيقة كانت تلبس براحتها فخرجنا من بيتي وروحنة علشان نركب الميكروباص وفظلنا مستنيات الميكروباص واحنا بنتعاكس طول الوقت دة ونسمع كلام كلو نيك وتحرش وانا بهيج ع الكلام الوسخ لأني تعودت اسمعو وانا بتناك من جوزي يوميا فحسيت ببلل في كوسي وسارة قالت بضجر اوووف هو فين الزفت دة اتأخر ليه ع كدا هجيبهم ع نفسي من كتر النيك الي سمعاه فضحكت على كلامها وهي كمان ضحكت وجي الميكروباص وركبناه بعد ربع ساعة من التحرش اول مركبنا كان المكيروباص مزدحم ومفيش مقاعد شاغرة فوقفنا بين المقاعد وقلت لسارة الميكروباص زحمة والجو حر بيخنق ياريتنا روحنة بتكس ولا البهدلة دي فهي ضحكت ووشوشتلي بصوت واطي يابت حلاوة الميكروباص بزحمتو وضربتني ع فلقة طيزي ع الهادي فاستغربتها احنا صح متعودات نهزر كدا بس في بيوتنا مش في مكان عام قدام الناس فقلتلها ميصحش كدة ياسارة احنة مش في البيت حنعمل ايه لو واحد شافك وانتي بتعملي كدة قالت خلاص يابت متزعليش وهو مين يقدر يشوف في الزحمة دي قلتلها ازاي يعني ماكلهم معانا في الميكروباص ايه هما عميان ولا ايه فضحكت على كلامي وقالتلي بصي يحبيبتي انتي عشان صديقتي حقولك ع حاجة وانا متطمنة من ناحيتك انا اركب الميكروباص عشان امتع واتمتع قلتلها ازاي تتمتعي هو في حد يتمتع بالحر دة والخنقة دي قالت طبعا لا بس انا بتمتع بالرجالة وهي تحسس على مؤخرتي وعمالين نفسهم مش واخدين بالهم وفيهم الي بيبعصها ويكيفها لحد ما ننزل من الميكروباص ويبقة **** يروح لحالو اول مابنزل فانا قلتلها يالهوي انتي بتقولي ايه ازاي تسبيهم يبعبصوكي ومتزعقيش ليهم قالتلهة عشان همة كتير وانا ست لوحدي دول حينيكوني لو عملت حاجة وهو بعبوص اتكيف فيه ولا زبر ينيكني واتفضح فضحكت وانا قلتلها انتي غريبة مكنتش اعرف انك بجحة للدرجة دي فراحت تهمس بودني وهي تقلي بصي ياحبيبتي هو انتي واقفة جمبي ومشفتيش الراجل الي وراية بيعمل فية ايه فبصيت لورة وأتصدمت من الي انا شايفاه لقيت راجل طول بعرض وهو قافش في طيز سارة وعمال يفعص فيه ويدعك بزبرو من فوق بنطلونو وبلعت ريقي على المنظر دة وانا اراقب ايدو وهي تتجول ع طيازها بكل اريحة ويحسس عليه وبيهمس في ودنها ومش سمعاه فسألتها من باب الفظول هو بيقولك ايه قالتلي دة معجب بحلاوة طيزي وعاوز يركبها وينطر لبنو فيها فانا واسمعهة كسي تبل خالص وبقة كوسي عاوز يتناك بأي طريقة وفي أي مكان ان شاء **** هنا في الميكروباص فبقيت براقبو وهو بيدعك طيز سارة وفي داخلي بحسدها على الي هي فيه وراح مديها بعبوص شالهة فيه من مكانهة ورجعهة تاني وهي طلعت منها اه غصب عنها والتفت اليها بعض الركاب يشوفو في ايه فهي عملت انو ايدها بتوجعها وفظلت تدلكها لحد ما رجع كل شي طبيعي وكل من في الميكروباص انشغل بحالو. انة مستحملتش الي بشوفو خالص وبقة كوسي بيتعصر جامد ورحت مرجعة ايدي لورة وماسكة زبرو بقوة فهو تخض وزاح ايدو عن طيز سارة فدعكت زبرو لحد ماتطمن وسارة همست بودنو شوية كلام ورجع يقفش بطيزها زي الاول فقلتلها سارة هو انتي بتحكي معاه في ايه قالتلي طمنتو انو انتي معايا وعايزة تتمتعي فيه زي ما انة متمتعة فرجعت ادعك بزبرو وانا اتخيل الزوبر دة راكبني ويفشخ كوسي وخرمي وانة بدعك زبرو حسيت بأيد تحسس ع طيزي بالراحة بحركات مثيرة أوي فدورت ليه وشي عشان اعرف هو مين الي بيعمل فيا كل دة فأتصدمت عندما رأيته كان شخص بعرفو ويعرفني كان السباك . نعم كان السباك بيعبث بمؤخرتي ويفعص فيها وهو يبتسم بخبث وهو يقولي ازيك ياهنم لسة الحنفية بتسرب يظهر انا ماعرفتش اصلحها كويس فقاطته سارة وهي تهمس بودني مين دة انتي بتعرفيه فقلتلها اه اعرفو دة السباك جي مبارح وصلح الدوش فرمقت زبرو بنظرة سريعة وذهلت مما رأته وهي بتقولي يخرب بيتو كل دا زوبر دة عاوز 5 نسوان ويادوب يكفوه **** يعينك عليه لو قرر يدخلو في كوسك وهي تضحك وانا هجت اوي من كلامها وروحت قايللها بكل خبث ومحن ما انتي جنبي اكيد حتشيليه معاية ومش حتسيبيني لوحدي فهي ضحكت وبقت تدعك بكوسها من غير محد. يحس عليها وانا فظلت اتكلم مع السباك وهو بيبعصني ويلعب بخرمي ويقولي انتي وحشتيني انا كنت براقب باب بيتكو من مبارح كنت عاوز اشوفك بأي طريقة فأنا قولتلو ياااه هو انت من مبارح كنت واقف جمب بيتنا ؟ ايه الي يخليك تستنة كل الوقت دة فراح قايل طيزك الملبنة وكوسك المبلول ع طول وبزازك الي عاوزين حد يقطعهم فأنا هجت قوي بسبب كلامي وشوقو لجسمي ونزلت ايدي من تحت البنطلون ع كسي وفضلت ادعك فيه واسمعوا بيغازلني بكلام كلو نيك وفضلت ادعك بكوسي وانا مستمتعة وابص ع سارة وهي كمان بتدعك كسها والراجل الي وراهة يبعبص خرمها جامد فقايم السباك مدخل صباعو جوة خرمي وكان مساعدو على دة بنطلوني القماش كان واسع وقماشتو خفيفة فكان من السهل بعبصتي والعبث بخرمي فكنت بحس بصباعو وهي تدخل معها بنطلوني جوة خرمي كأني بتناك ويبعبص فيا جامد وانة اتأوه بصوت واطي جدا واتشرمط بطيزي ع صباعو احركها ع صباعو بحركة دائرية وانا مستمتعة جدا بدخول صباعو وخروجه من خرمي وراح لازق جسمو فيا من ورة وفضل يبعبصني ويهمس بودني بانو نفسو ينيكني وانو هو جي مبارح عشان ينيكني فانا بصيت عليه وفعصت صباعو بين فلقتي مؤخرتي وانا بقلو مينفعش تنيكني في بيتي مش عاوزة الجيران يحسو انو في غلط او يجي جوزي فجأة ويلقاك راكبني فقال لو مينفعش انيكك في بيتكم انا انيكك هنا فضحكت بأستهزاء وقلتلوا لو كنت دكر نيكني هنا وكنت متأكدة انو لايتجرء ويعملها في الميكروباص لان المكان كلو ناس فراح ساحب صباعو من خرمي وقايلي حوريكي الدكر بيعمل ايه وراح شادد بنطلوني لتحت ومطلع طيزي كلو وكان طيزي بيلمع قدامو وكوسي مبللول خالص فحاولت اني اشيل البنطلون ولكنو مسك ايدي بقوة وطمني اني مفيش حد شايف حاجة حتة البت الي بتتبعبص جمبك منتبهتش خالص وكان يقصد سارة بكلامو فخليتو براحتو وانا كلي شوق لكي اعرف ما سيفعله بطيزي وكوسي فبقيت ببصلو راح مطلع زبرو من سوستة البنطلون وكان ضخم جدا ومسكو بأيدو وهو يمررو بين فلقتي طيزي ويدعك راسو بخرمي وكوسي فانا بقيت بتأوه وكسي بقة على اخرو وهو بيجيب شهوتو من غير ما ادعكو فبصيت لسارة وهي تبصلي مذهولة من منظري فانا بسرعة رفعت بنطلوني لفوق وكنت مكسوفة من سارة جدا ونبهتوا ميعملش كدة تاني واكتفى بأنو يدعك في طيزي لحد ما نزلنا ورحنة لمحلات الملابس وروحنة اشترينا لسارة فستان كان تحفة عليها وانا اشتريت ملابس داخلية وكنت اجربهم في غرفة تبديل الملابس لكن لم انتبه انو الباب كان مفتوح حبتين فمديت ايدي عشان اقفلو لكن تفاجئت بصاحب محل الملابس وهو متنح وبيبص الجسمي بملابس النوم فشهوتي جعلتني اتركه مفتوحا ليتمتع قليلا وفضلت ارج فلقتي مؤخرتي امامه وبتمايل وكأني بجرب القطعة في اللبس مريحة ولا لا وفظلت ع الحال دا لحد ما جربت كل قطع الملابس وخرجت لصاحب المحل وهو متنح وسارة مستغربة شكلو وبتهمسلي هو متنح ليه ؟ قلتلها عشان كان بيتفرج علية وانا بغير فراحت قايلالي دة انتي شرموطة بجد وتستاهلي تتناكي من الرايح والجاي فضحكت وقلتلها بلاش الكلام دة لحسن اخليه ينيكني قدامك فرحت عشان اديه فلوس الملابس ورجعنا بس هالمرة رجعنا بتكس عشان حيلنا تهد من الي حصل معانا في الميكروباص
الجـزء الـرابـع :
وانا في التكس عزمت صاحبتي سارة ع الغدا في بيتي فوافقت انو هي تيجي معايا ونزلنا من التكس ع بيتي ع طول اول ماوصلنا خدت شاور عشان الجو كان حر برة وروحت المطبخ عشان احظر الغدا وجيت سارة تساعدني في تحظير الاكل وقعدنا نشتغل وندردش مع بعض لكن دردشتنا اخذت منعطف اخر غير المنعطف الذي بدأت به وذلك عندما سألتني هو انتي كنتي حتسبيه ينيكك عادي ؟؟ وكنت فهمة هي قصدا ايه لكن عملت عبيطة وقلتلها هو مين قالت الراجل السباك الي كان واقف وراكي في الميكروباص قلتلها طبعا لا قالت باستهزاء بأمارة انو انتي كنتي عريانة وكان زبرو ع كسك فأنا بصيت ليها وانة مكسوفة جدا وبفتكر الي حصل فوقتها وراحت قايلة ع فكرة انتي معذورة دة كان عليه زوبر يخلي اي مرة تقعد ع ركبها قدامو وتفظل ترضعهولو لحد مايجيبهم في بقها فأنا هجت ع كلامها وكوسي بقة ياكولني فقلتلها كفاية ياسارة الظاهر انتي مشبعتيش في الميكروباص وعايزة تتناكي بجد Smile:
فقالت اه مشبعتش وعاوزة السباك ينيكني ويطفي النار الي جوايا قلتلها ومنين اجبهولك عشان ينيكك ويريحك ياشرموطة قالت سهل اديني رقمو عشان أكلمو بحجة ان مواسير الميا عطلانة وبتسرب وهو يجي لحد عندي وسيبيلي الباقي قلتلها رقمو عند جوزي حبقة اكلمو وأقول ليه ان سارة عاوزاه ينيكها قصدي يصلحلها المواسير فضحكت ورحت صفعاها على مؤخرتها ومشيت اودي الاكل ع السفرة وفظلنا ناكل وندردش لحد ماراحت لبيتهم وجي جوزي عملتلو الاكل وقالي انتي مبتكليش معايا ليه قلتلو انا اكلت مع سارة كانت عندي في البيت واكلنا سوا وبالأمارة هي عاوزة رقم السباك الي صلح الدوش عشان المواسير في مطبخها بتسرب فراح مديني رقمو وبعتو لسارة بعد كدة رجعت لجوزي وحضرت ليه الحمام وكنت مستنياه ع السرير يجي ينيكني وريحني من الي انا فيه وكنت لبسالو من ملابس النوم الجديدة الي جبتها كان السيت مكون من جوارب شبك طويلة ومغرية جدا وستيانة جلد وتحتيه تنورة قصيرة جلد هي كمان وضيقة اوي وخليت بعض من الميك اب الغامق وانا ببص في المراية كنت ببص على واحدة تانية خالص كنت ابدو جريئة جدا ومثيرة اوي بالميك اب الغامق ولبسي الفاظح فدخل جوزي وانا ببص ع نفسي وراح مصفر ويقولي ايه الجمال دة وراح ضاربني ع مؤخرتي بقوة وقالي انزلي على ركبك يا مومس مصيهولي يا شرموطة يابنت الشرموطة فانا نزلت بسرعة ع ركبي وطلعت زبرو من الشورت وطلعت لساني وانا بلحس راس زبرو وبنزل بلساني لحد البيضان وفظلت ارضعو وامص فيه جامد وبتوحوح واتشرمط وهو بيشتمني ويزق بزبرو في بقي جامد وبقيت بتف ع زبرو وبدعك فيه بقوة وانا ع ركبي ومستمتعة جدا بزوبر حبيبي فبعد مارضعت ليه زبرو وبقة واقف زي العمود رحت نايمة ع بطني ع السرير ورفعت ليه مؤخرتي ورحت فتحاها ليه بكلتا يدي وانا اتشرمط عليه وبقلو ريحها ياحبيبي ريحلي خرمي وكوسي الي شبعو بعبصة طول اليوم وكنت قاصدة اكلمو كدة عشان الكلام دة بيخليه زي الوحش من الشهوة وينيكني بكامل فحولتو وقوتة راح هوة فاتح بقو ويقولي ايه ياروحي كنتي بتقولي ايه وهو مذهول فأنا تجرات اكتر وقلتلو ياحبيبي انا مش قولتلك اني حروح مع سارة عشان نشتريلها فستان احنة روحنا في الميكروباص وكان واقف ورانة رجالة كتير اتنين منهم فظلو طول الطريق بيحسسو على طيازنا ويبعبصوها جامد ويدعكو فينا ازبارهم التخينة فجوزي وانا بتكلم دخل زبرو جوة كوسي بكل قوته وطلعت مني اهات عاليا جدا وانا مستمتعة بزبرو وحلاوتو ورايح شاددني من شعري وينيكني بقوة ويضرب طيزي ويشتم ويتف فبوقي وكنت انا هايجة جدا من الي بيعملو فيا وبحس بزبرو وهو جوة كوسي فبقيت بعصر زبرو بكوسي ااااااه نيكني ياحبيبي نيك جوزتك الشرموطة اااااحححح اااااه نيك فيا جامد عاوزك تبهدلني نيك اااااااه اااااااااه وهو ينيك فيا ويقولي كملي ياروحي كملي ياحبيبتي انتي وسارة عملتو ايه قلتلو ولا حاجة يروحي سبناهم يلعبو فينا واحنة مستمتعين قالي وسارة كانت مستمتعة بردو زيك ياشرموطة قلت ليه ايوة يادكري كانت مبسوطة وهي تتناك بصباع الي وراهة وفضلت تتشرمط عليه طول الطريق فجوزي قلي خلاص يروحي حجيبهم فروحت مطلعة زبرو من كوسي ووخذاه في بوقي وفضلت ارضعو لحد ماجابهم في بقي وانا زي الشراميط فضلت ع ركبي اطلع لبنو من بقي ع صوابعي والحس صوابعي وانا بدعك في كوسي واشكرو ع نيكتو ليا لحد ما جبت شهوتي بعدها قعد يغازلني ويثني على جمالي وان انا بثيرو جدا ومش شايف اي ست بحلاوتي وجمالي وفضل يمصمص بشفايفي وينيك فيا ع الهادي بكل رومانسية وانا فرحانة اوي بكلامو الرومانسي وحبو ليا Smile:
في اليوم التالي كان جوزي صحي من بدري وياخذ شاور في الحمام فروحت المطبخ علشان احظر ليه الفطار وحطيتو على السفرة وفطرنا سوا وراح هو الشغل وانا فظلت اتفرج ع التلفزيون واحظر الغدا وسمعت تليفوني وهو يرن فرحت علشان ارد لقيتها سارة الي بتتصل فرديت عليها وسلمنة ع بعض وقالتلي انو هي جاية علشان تقعد معايا شوية فرحبت بيها وما هي الا دقائق لقيتها جاية وتخبط على جرس الباب ففتحت ليها الباب وسلمت عليهة وعملت لينا عصير وفواكه وقعدنا ندردش مع بعض وقعدنا نتفرج ع التلفزيون واحنة بنتفرج قالت انو هي اتصلت مبارح بالسباك وهو جي لعندها الصبح فانا قولتلها وانا ببتسم كويس وصلح المواسير ولا سابهة تسرب فهي ضحكت وقالت دة صلحها وداني ضمان انها محتسربش طول اليوم فانا ضحكت بجد على كلامها وقلتلها مش كتير الضمان دة يوم بحالوا وقعدنا نضحك مع بعض وقلتلها بخبث احكيلي من البداية صلحها ازاي ؟؟ فقالت صحيت الصبح بعد ما جوزي راح لشغلو وخدت شاور وروقت جسمي كلو وبقة زي القشطة ابيض وبيلمع ولبست كلوت احمر لايستر الا القليل من كوسي ويدخل بين فلقتي مؤخرتي وستيانة حمرا شفافة ولبست فوقيهم شورت جلد اسود يرسم المؤخرة والكوس بطريقة مثيرة اوي كنت البسهم لجوزي لما عاوزاه ينيكني بقوة وفوقيه لبست بدي ابيض شفاف كان مبين من تحتو لون الستيانة وشكلها من كتر ماهو شفاف وديق ولبست فوقيهم روب اسود طويل رحت قايلالها وايه لازمتو الروب دة قالت دة عشان ميفكرش اول ميدخل اني شرموطة وعايزاه ينيكني فأكملت كلامهة وقالت ورا ساعة بالضبط بعد خروج جوزي جي السباك وفتحتلو الباب ورحبت فيه ودليتو على مواسير الحمام الي تسرب وكنت معلقة في الحمام ملابسي الداخلية الي كنت بتناك فيها من جوزي مبارح وانا قاصدة اخلي السباك يشوفهة واستأذنتو اني اعملو حاجة يشربهة ورحت عملتلو عصير ورجعت ليه وهو بيقولي ياهانم مفيش مواسير بتسرب انتي مصحياني من بدري وجيباني لهنا على الفاضي فاديتو العصير وقلتلو لا هي بتسرب فعلا اشرب العصير دة وانا حشوفهم بنفسي فأخذ العصير مني واتشكرني بكل ذوق وانا قلتلو انا خايفة على الروب يتبل معلش ممكن تبص الناحية التانية عاوزة اشلح الروب وابص ع المواسير بنفسي فهو فضل متنح على الكلام الي بقولو وانا بصوت عالي قلتلو انت متنح ليه متبص الناحية التانية عايزة اشلح الروب فراح باصص للناحية التانية من الحمام وبقت ملابسي الداخلية الي معلقاها قدامو واكيد شايفهة وانا قلعت الروب وعلقتو ونزلت اشوف المواسير وانا واقفة ومرجعة مؤخرتي بقوة لورا لدرجة اني حسيت الشورت بقا بين شفايف كوسي وكنت متأكدة ان السباك بيبص لطيزي وهي بارزة قدامو لايستر فلقتيها الا قطعة صغيرة من الجلد فقررت اني احركها قدامو بشكل يثيرو اكثر واعمل نفسي مش واخذة بالي واني بشوف المواسير فبقيت برجها قدامو واحركهة لفوق وتحت وكأني راكبة زوبر وقلتلو اه صحيح المواسير مفيهاش حاجة يمكن الميا نقطعت انا حفتح الدوش واتأكد فرحت فتحت الدوش وكان يشتغل والميا موجودة فدورت ليه عشان بقلو ان الدوش في ميا لقيت السباك بيبص وهو متنح وفغير عالم ومكان زبرو كان منتفخ اوووي وحاطط ايدو ع زبرو وبيدعك فيه هيه وتحكيلي افتكرت اليوم الي جي فيه لبيتي وموقفي معاه في الحمام ولقيت كوسي اتبل وانا بفتكر كل دة فقلتلها وعملتي ايه بعدها راحت قايلالي بعد ماشفت زبرو وهو رافع البنطلون وعاوز يقطعو عشان يخرج رجعت وطيت علشان اقفل حنفية الدوش وانة رفعالو طيزي لفوق وكنت بعمل روحي مش عارفة اقفلها وأن الحنفية باضت ومش عايزة تتقفل فقلت ليه تعال ساعدني دي مش عايزة تتقفل فهو جي وقف ورايا ومد ايدو فوق ايدي عشان يقفلها ولزق فيا من ورا لحد ماحسيت انو زبرو دخل فخرمي من كتر ما لازق فيا ويزق فزبرو فقلت ليه انت بتعمل ايه ااااييييي انت بتعورني متقفل الحنفية وتخلصني وهو قالي بحاول اقفلها يهانم بس متتقفلش وهو كان بيكدب هو كل الي عملو انو حط ايدو ع ايدي ومحركاش خالص الحاجة الوحيدة الي حركها زبرو فوق خرمي وهي بتحكي وانا سمعاهة وبتخيل كل الي حصل بينهم كان نفسي اجيب شهوتي وهي بتتكلم فقلتلها كفاية بقة انتي لو فضلتي تتكلمي حجيبهم ع نفسي فهي قالت جرا ايه يابنت متمسكي نفسك وتسيبيني اكمل فقلتلها كملي كملي اعتبريني سكت فهي كملت وقالت وهو بيزق فيا بزبرو التشيرت وشعري تبلو من الدوش فقلتلو خلص بقة واقفلو انا تبليت وهو قلي بحاول يهانم بس الحنفية متتقفلش فرجعت اكتر ع زبرو وبقيت اعمل روحي بحاول اقفل الحنفية بالقوة وانا احرك طيزي على زبرو لفوق وتحت بحركة سريعة وهو بينهج وبقة زي التور الهايج وقالي يهانم انا تبليت معاكي قلتلو واعملك ايه قال متعمليش حاجة انتي ابقي حاولي مع الحنفية وانا حشلح هدومي عشان متتبلش اكتر من كدة قلتلو وانا بعمل انو انا متعصبة خلاص خَلصنا مهو اليوم دة زفت من اولو وراح شلح هدومو وجي وقف ورايا من تاني ودورت وشي ليه وفضلت مسنحة ومصدومة من الي شيفاه لقيتو عريان ورايا خالص وزبرو واقف ومنظرو يخوف ومثير بنفس الوقت راح قايلي في ايه ياهانم منا قولتلك اني حشلح تيابي قلتلو بصوت ممحون وواطي دة ايه وانا بشاور ع بتاعو قلي وانتي مش عارفة ايه دة؟؟ قلتلو عارفة بس هو كبير كدة ليه فراح قايلي مش عارف يمكن عشان انا محظوظ اني تولدت بالزبر دة عشان انا عارف انو الستات بتحب الزوبر يكون كبير رحت قايلة وبعض ع شفايفي ايوة صح بس دة كبير اوي راح قايلي مكفاية رغي وخلينة نقفل الحنفية من تاني فانا دورت وشي ورجعت رفعت طيزي وقلتلو تعالادة اقفلها معاي وهو جي من ورة وحط زبرو بين فلقتي مؤخرتي وانة دوخت اوي من حلاوتو وطولو فبقيت بحرك طيزي ع زبرو زي المجنونة وانة بتأوه بصوت واطي ااااه ااااه وانا بقول هي الحنفية باضت ولا ايه وانا عاملة اني بحاول اقفل الحنفية فرحت فتحالو زراير الشورت وسبت الشورت مفتوح وانة بهز مؤخرتي بسرعة على زبرو حتى وقع الشورت وظهرت له مؤخرتي بارزة وهي بتلمع ولايغطيها اي شيء غير خيط رفيع بين فلقتي مؤخرتي وعملت نفسي مخضوضة وانا بقولو يالهوي الشورت وقع على الارض سيب أيدي علشان البسو وهو يقولي تلبسيه ليه يهانم هو كدة تبل خليكي كدة يخرب بيت طيازك وحلاوتهة وراح صافعها بقوة قلتلو وانا بتألم اااي انت بتعمل ايه ياجزمة يامعفن راح صفعني صفعة حسيت ان صوبعو علمت على طيزي فتألمت اكتر وقلتلو بصوت ممحون خلاص بقة اسفة بس خليك حنين معايا فراح فاتح فلقتي مؤخرتي بيديه وزايح عن خرمي خيط الكلوت وهو بيفعص بمؤخرتي ويثني على جمالها وحط لسانو ع خرمي وانا من حلاوة الي بيعملو روحت بعالم تاني وسبتلو طيزي وجسدي بأكمله ففظلت اتأوه ااااه امممممم يخرب بيتك اااااح الحس كوسي ونيكني ياروحي اااااااه وهو فظل يلحس بخرمي وكوسي زي المجنون ويعض شفايف كوسي ويبعبصو وانا بقيت زي الشرموطة معاه بتأوه واتشرمط عليه واحرك مؤخرتي على لسانه بسرعة لحد ماجبت شهوتي على وشو فراح شدني من شعري ولفني عليه وقلي نظفي وشي ياكلبة روحت الحس بوشو وامصمص شفايفو وانا خلاص اموت وادوق زبرو ووطيت عشان ارضعو بس لقيتو كبير على انو بيدخل ببقي ففضلت الحسهولو بكل محن وشرمطة وانا بتأوه واغازل زبرو ااااحححح زوبرك كبير اوي انا عايزاه جوة كوسي انا عايزة لبنك جوايا يادكري فهية وتتكلم وضعت يدي ع كسي من غير وعي وفضلت ادعكو وانا بسمع كل كلمة قالتها وبتخيل نفسي مكانها وانا برضع زوبرو واتشرمط عليه فكملت كلامها وقالت واني بلحس زبرو قام شايلني وكأني عصفورة بين اديه ووضع زبرو تحت كوسي روحت حظناه بقوة وامص شفايفو وهو بيدعك راس زبرو بكوسي وانا اترجاه انو ينيكني دخلو بقة مش قادرة نفسي تنكني يادكري وابقة شرموطتك وتحت طوع زوبرك طول العمر فهو هاج من كلامي وراح مدخل زبرو جوة كوسي فتألمت جامد وقلتلو ااااييي بالراحة انة بتوجع بالراحة ياحبيبي انة لسة متعودتش عليه فروحت مطلعة لساني وفاتحة بوقي من الألم وانا بتأوه ااااااه ااااااححححح ااااااااححححح بالراحة يحبيبي بالراحة ااااااي فهو فضل يدخل زبرو جوة كوسي لكن بالراحة خالص وانا حاسة ان كوسي بيتقطع وبيتوسع جامد كنت بتألم فعلا بس مستمتعة اوي وانة ببص النفسي بمراية الحمام وان السباك حاملني بأيدو ويدخل زبرو بكوسي كان منظري بيشهيني اكتر واتحمل الألم الي حاسة فيه وكأني بتفتح لأول مرة وفضلت ابص ع نفسي في المراية وابص لزبرو وهو يختفي تماما جوة كوسي وفضل يدخلو جوة كوسي ويسحبو ببطئ حتى تعودت عليه وبقيت بنط على زبرو بقوة وبلحس شفايفو وامصمصها جامد وانا بحس ان زبرو بيحك جدران كوسي بقوة وبقيت بنط ع زبرو لحد ماجبت شهوتي ورعشت فوق زبرو رعشة شهوة لم امر بها منذ اشهر فميلت راسي ع صدرو وقلتلو خدني ع سريري عايزاك تكمل عليا وانة نايمة ع بطني فراح ماشي بيا لحد الأوضة وهو يمصمص رقبتي ويبعبص خرمي ولسة زبرو زي العامود جوة كوسي فراح منيمني ع سريري وانا بنهج من التعب بس مش عوزاه يبطل نيك كنت عوزاه يفضل ينيك فيا لحد مايغمى عليا فنمت ع بطني ورفعتلو طيازي لفوق وفتحت فلقتي طيزي بيدي وانا بتشرمط عليه وابعبص خورمي وبقولو تعال يادكري نيك شرموطتك وريحها ااااه اااااامممم فهوة جي فوقي وراح راكبني ومدخل زبرو بكوسي بس هالمرة دخلو بعنف فرحت صارخة اااااييييي وبقلو بالراحة ياجزمة انتة مبتفهمش فراح شاددني من شعري ومدخل زبرو كلو جوة كوسي ويقولي مين الجزمة ياشرموطة يبنت المتناكة قلتلو انا جزمة وبنت متناكة بس سيب شعري اااااايييي سيب شعري وقطع كوس البوة ال جواك نيك فيا وريحني ااااااه فراح سايبني وصافع مؤخرتي بقوة وهو ينيكني زي المجنون بقوة وسرعة رهيبة فبقيت أوحوح واتأوه وانا بقولو ااااه يروحي نيكني قطعني انا شرموطتك نيكني يادكري وهو كان مش مقصر معايا خالص بينيكني بكل عنف وقوة ولنا بحس بزبرو العملاق جوايا كنت حاسة كأني اول مرة اتناك كان فحل وعنيف اوي وهو ينيكني فجبت شهوتي وانا في الوضع دة مرتين وراح ساحب زبرو من كوسي ونطر لبنو على مؤخرتي ومغرقها بكمية كبيرة من لبنو فرحت حاطة صوابعي على مؤخرتي وانا شايلة لبنو من بصوابعي وحطها ببقي وامص فيها والحسها وراح هو الحمام لبس ملابسو وجي ليا وانا لسة بنهج من التعب وقلي اعملي حسابك وقت ماعوزك حجي انيكك ان شاء **** كل يوم فقلتلو انت تأمر يادكري وعضيت ع شفايفي وروحت وصلتو لباب البيت وهو بيعبصني ااااه يرنا نفسي تدوقي حلاوة زوبرو والنيك معاه بعد ما روح خدت شاور وجيت عشان احكيلك الي حصل فهي كملت كلامها وانا لازلت ادعك بكوسي وعايزة اجيبهم وارتاح فهي لاحظت ذلك وراحت قايمة وجالسة جمبي وهي تحط كفها ع فخاذي وبتقولي بتفتكري هو هيعدي عليا بكرة عشان ينيكني فأنا قلتلها مش عارفة فتجرأت اكثر وقالتلي ممكن طلب قلتلها انتي تأمري عاوزة ايه قالت عاوزة لبس نوم من بتوعك البسهولو لو جي مرة تانية فانا استغربت كلامها اوي وقلتلها هو انتي مش عندك متلبسي من الي عندك فراحت تحسس ع فخاذي وهي بتقولي انة عاوزاه ينيكني وينطر لبنو ع هدومك وانا اوعدك اني حجبهوملك من غير ما اشطفهم فانا لسة بقولها مينفعش راحت مقطعة شفايفي بسنانهة وترضع لساني وشفايفي كأنها راجل مش ست كنت اول مرة في حياتي اجرب السحاق انا كنت بسمع عنو وبس لكن في حياتي مجربتوش فبقيت تمصمص شفايفي وتدعك كوسي وانا نقطة ضعفي كوسي من اول لمسة ببقة هايجة اوي اووي فتجاوبت معاها ومصمصت شفايفها وبقيت بدعك بزازهة جامد وراحت مقلعاني كل الي لبساه ومنوماني ع ضهري وهي كمان قلعت هدومها وبقت ملط وانا مبهورة بجمال جسمها كانت جميلة بمؤخرتها المرفوعة والمكورة وبزازهة المشدودة وقوامهة الرشيق لكن خدت بالي انو هي واشمة وشم فراشة ع مؤخرتها عجبني جدا فنامت فوقي ووضعت ركبتها ع كوسي وفضلت تدعك كسي فيها وتمصمص شفايفي وانا بتأوه جامد ااااااه بتعماي ايه يشرموطة اااااه لحد ماحسيت اني حجيب شهوتي خلاص فهي حست عليا وراحت واخدة كوسي ببقها وعمالة تلحس فيهة وتعض على شفايفو بسنانهة لحد ما جبتهم بعدها افتكرت انو هي حتسبني لكن كان لها رأي اخر عندما بعبصت كوسي وعضت حلمة بزازي بقوة وانا بقولها خلاص كدة ياسارة انا ارتحت فهي قالت بس انا مرتحتش لسة ياروح سارة وراحت منيماني ع بطني وتلحس بخرمي وتبعبص فيه وانا بقولها اااااحححح كملي ياحبيبتي بعبصيني ونيكيني بصوابعك اااااااه وهي بتقلي بذمتك وانا بحكيلك الي حصل معايا كان نفسك لو كنتي بدالي وتتناكي من زبر السباك قلتلها لا خالص فراحت صفعاني بقوة ع مؤخرتي فزعقت جامد اااااييي فكررت سؤالها ليا ونبهتني اني لو كدبت حتصفعني صفعة اقوة من الي قبليها فقلتلها ايوة كان نفسي اتناك بدالك ارتاحتي كدة فراحت مدخلة صباع بمؤخرتي وصباع بكوسي وهي تحرك فيهم كأنها بتنكني وانا بتأوه اااااه ااااااه صوابعك طوال يامتناكة اااااااحححح فنامت فوقي وهي بتبعصني تارة وبتدعك بكسهة تارة اخرى وبتلحس ضهري ورقبتي من ورا وهي تقولي وديني لخليكي تتناكي معايا فانا هجت اكتر وانا بتخيل نفسي اتناك من زبر السباك وكمان ينيك سارة معايا ففضلت اتخيل كيف حينيكنا لحد ما جبنة شهوتنا سوا وراحت بايسة شفايفي وهي بتقولي قومي يروحي جيبيلي احلة لبس عندك فقومت بالعافية لحد ماوصلت دولاب الملابس وطلعت ليها لبس بحبو كتير كان عبارة عن زي قطة يتكون من تنورة قصيرة تحتيهة شراب شبكة يتلبس كامل لحد الصرة وستيانة فرو ناعم وودان القطة وموسع ع شكل ديل القطة فهي لما شافتهم عجبوها جدا وتشكرتني وهي تطبع ع شفتي قبلة لطيفة وودعتني وراحت لبيت جوزها وانا بعد الي حصلي رحت الحمام عشان اشطف جسمي بين ماجوزي يجي فرحت الحمام وشطفت جسمي وخرجت لبست روب طويل وشديتو ع اللحم وحظرت لجوزي الغدا لأنو على وصول وكان فعلا بيرن الجرس فرحت فتحت الباب ليه واستقبلتو وانا حظناه وابوس فيه وهو كمان كان يبتسم لي ويبوس فيا كانت علاقتنا جميلة جدا وكنت بحبو كتير اوي وبفرح لما اشوفو ويقعد معايا فراح يغسل ايدو وجي قعد معايا ع السفر وقظينا اليوم واحنة نتابع فلم اجنبي ونتكلم ونهزر مع بعض لحد ما جي الليل ودخلنا اوظة النوم ونمنا وهو حاظني ويبوس فيا فقلتلو انا عاوزة اعمل وشم وانا بعرف انو بيكره الوشم ويعتبرو حاجة تشوه الجسم فرفض واصريت عليه وقلت ليه اني هعملو في مكان مش ظاهر ومش هيبان ويكون الوشم صغير وبالعافية لحد ما وافق اني اعملو فحبيت اشكرو على شان وافق بطريقتي الخاصة فرحت مطلعة زبرو وبقيت ارضعو وابوس راسو بشفايفي لحد ما كوسي تبل ورحت راكبة فوقيه وانيك نفسي بزبرو لحد ما جبنا سوا ونمت فوق صدر جوزي للصبح
الجـزء الـخـامـس :
في اليوم التالي صحيت من بدري وصحيت جوزي من النوم وقالي انو هو طلب اجازة وانو عازمني على العشا برة ففرحت اوي لأنو هيفظل معايا النهاردة فسبتو ينام علشان يرتاح وروحت انا نظفت البيت ورتبتو وبعديها حظرت الغدا وخذت شور ورحت علشان اصحي جوزي فندهت عليه وانا ابوس شفايفو لحد ما صحي وضمني على صدرو ويبوس فيا ويغازلني وكنت طايرة من الفرح معاه فقام بعديها علشان ياخذ شور هو كمان ولما خرج اكلنا سوة وهو بيشكر فيا ويثني على طبخي وقد ايه كان عاجبو وبعد الاكل فظلنا نتفرج تلفزيون وسارة اتصلت بي علشان تيجي لكن قلتلها بأن جوزي موجود في البيت تعالي بكرا وقفلت الخط وبقيت نايمة فحضن جوزي واتابع معاه التلفزيون والوقت بيجري بسرعة وبقت الدنيا ليل فروحت اجهز نفسي علشان نخرج بعد ما جوزي لبس وحظر نفسو فهو قالي البسي براحتك ياحبيبتي والي يعجبك علشان احنة هنروح في مكان مغلق ونسهر فيه لحد الفجر ففهمت انو عاوز ياخذني لنادي ليلي فهو متعود يخرجني معاه لهذه الاماكن فانا ابتسمت وفرحت اوي لاني احب الدوخل لهذه الأماكن فقلت ليه يعني البس براحتي خالص فهو ابتسم وقلي ايوا البسي براحتك خالص فلبست فستان احمر كان ضيق اوي وبيرسم الجسم وقصير فوق الركبة ومكشوف الصدر والظهر وبارزة منو نص بزازي ان لم يكن اكتر من نصهم طالعين برة الفستان بشكل مغري فشخ وحطيت ميك اب وسرحت شعري وخليت عطر مغري جدا ولبست كعب عالي وخرجت وكانت فخاذي باينة مثيرة اوي وشكلها بيشهي وطيزي مرفوعة ومرسومة وبزازي كانت عاوزه تخرج برة الفستان فخرجت لجوزي عشان اشوف رأيو في الي انا لبستو وبقة متنح ميتكلمش خالص وراح مقرب عليا وهو بيدعك زبرو ويترجاني انو ينيكني ونخرج في وقت تاني فمسكت زبرو قوي وانا اعصرو واقولو لا ياحبيبي احنة هنخرج وبعدها تنكني براحتك انت مش كل يوم تاخد اجازة فخرجت من البيت قبلو وروحت العربية وهو يمشي ورايا ويبعبصني وروحنا للنادي زي متوقعت ودخلنا وكان الوقت تقريبا 11 ليلا وكان النادي كبير اوي اول مرة ادخلو وشيك اوي وفخم والاضائة ملونه ومعتمة ورومانسية فسألت جوزي قالي انو فتح من اسبوعين وان مالكيه رجال اعمال مش من مصر فبقيت ببص ع المكان وانا مبهورة من الي انا شيفاه فراح جوزي شدني من ايدي ومشه معايا لحد البار وطلب لينا اتنين وسكي وكنا بنشرب الحاجات دي عندما نخرج للنوادي الليلية فقط مش كل يوم بنشربها فشربنا وانا ببص ع حلاوة المكان والنسوان ولبسهم وكنت انا لا اقل عن اي وحدة فيهم جمالا كنت وبدون مبالغة اجمل وحدة في النادي كلو فكانت الاجواء مثالية للرقص خاصة وان في كتير رجالة وستات يرقصو سوا وبطريقة مغرية ففضلنا انا وجوزي نتكلم واحكيلو قد ايه المكان عاجبني وقاطعني صوت جاي من بعيد انا عرفاه فدورت وشي لقيتها سارة صاحبتي بتندهني وكان جوزها معاها جت هي وجوزهة يسلمو علينا وقلتلها ايه الصدفة الحلوة دي فهي قالت فعلا صدفة حلوة انا ماكنتش اتوقع اني الاقيكي في مكان زي ده فجوزي قالها احنة متعودين كل فترة نروح نغير جو في النوادي الليلية وجوزي سلم على محمود وفظل يدردشو سوة عشان همة صحاب وانا فظلت ادردش مع سارة الي كانت طالعة جميلة اوي اووي ولبسها مغري كانت لابسة فستان طويل بس ليه فتحة طويل تبين ساقها البيضة وكان لونو اسود ومفتوح ع الصدر وكمان مفتوح من ورا على الظهر فكانت الفتحة تصل الى بداية مؤخرتها من فوق وحاطة ميك اب تحفة ورافعة شعرها فكانت رقبتها مبينة ومغرية اوي كانت مثيرة اوي وبتشهي اي راجل دة حتى انا اشتهيتها وهجت عليها من كتر حلاوتهة وجمالها الي ملوش وصف فهي فضلت تحكي معايا وانا ببصلها وسرحة بخيالي بتخيل انام معاها مرة تانية فقاطعت خيالي وهي تقلي يلا بينا نقوم نرقص مع رجالتنا فروحنا نطلب منهم انهم يرقصو معانا لكنهم رفضو ذلك علشان كانو بيتكلمو بموضوع مهم فطلبوا نصبر شوية لحد ما الموضوع يخلص ونرقص سوه فسارة قالت لا احنة مش هنصبر انا ورنا هنرقص سوة بين متخلصو فشدتني من ايدي وخدتني وسط الناس علشان نرقص فرقصنا وكنت مستمتعة جدا وانا معاها وكنا بنتمايل في وسط الناس باجسامنا المغرية ونضحك مع بعض وكل شوية ابص لجوزي الاقيه يشوفني وانا برقص ويبتسم لي لحد ما جي رجلان طلبو مني ومن سارة انهم يرقصو معانا فانا لسة كنت هرفض لكن سارة وافقت وهي بتهمسلي خلينا نرقص معاهم ونغيض رجالتنا علشان يحرمو يسيبونا نرقص لوحدنا وضحكت فانا قلتلها تمام فكل واحدة مننا خدها واحد من الشابين وفضلت ترقص معاه لحد ما هدأت الموسيقى واصبحت الموسيقى هادئة رومانسية اوي فراح الشاب الي معايا حاظني ع صدرو وايدو ع ضهري وهو يرقص معي بكل ذوق وهو يقولي انو انا ست جميلة اوي وقد اثرته وهو يراقبني من اول مادخلت مع جوزي وعينو عليا وانا تشكرتو وانا ببص لسارة لقيت الي معاها ضامها بذراعيه لصدره ويرقص معاها وهي بتكلمو وتضحك وجوزي وجوزها بيبصو علينا عادي وبيتكلمو مع بعض وهمة باصين لينا فبقيت برقص مع الشاب الي معايا وهو بيحرك كفو ع ضهري بطريقة مثيرة اوي وهو يغازلني بكلمات لطيفية وراح يبوس رقبتي وهو بيهمس في ودني ان بزازي عاجباه اوي ونفسو ياكلهم بسنانو فأنا اشتهيت وهجت على كلامو وبقة كوسي مبلول وقلتلو ازاي تعمل كدة هنا ميصحش فراح مغير مكانو وهو بيرقص وبقة ظهرو لجوزي بحيث جوزي مش شايف مني حاجة وراح منزل ايدو ع موخرتي وهو بيفعصها ويقولي ايه رأيك تيجي معايا الشقة وانيكك هناك قلتلو لا طبعا ميصحش اعمل كدة جوزي معايا فقالي تمام سيبيني اعمل الي عاوزو واحنا بنرقص فقلت ليه خد راحتك اعمل الي عاوزو لكن بالراحه مش عايزه حد هنا يحس فحاجه فكمل تفعيصو لطيزي وانا ببص لسارة لقيتها بتدعك زبر الشاب الي معاها من فوق البنطلون بحركات سريعه وبترقص معاه وهو بيبعص خرمها من فوق فستانها فأنا قلت للشاب الي معايا بعبصني زي ماصحبك بيبعبص صاحبتي فهو رفع فستاني شوية ولأنو كان قصير فطلع كوسي بسهولة وانا قلتلو بتعمل ايه بعبصني من فوق الفستان لحسن حد يشوفني راح ماخذ شفايفي بين شفايفو يمص فيها ويبعبص كسي الي كان مبلول خالص فبقيت بتأوه وانا بتبعبص بصباعو واتشرمط عليه ااااااححححح صباعك تخين اوي وحلووو وبقيت بقولو بعبصني جامد يحبيبي متسبنيش الا وانا جيباهم على صوابعك وانا ببص لسارة لقيتها بتبصلي وهي مطلعة زبر الي معاهة وتدعكو بكل جرأة وسيبالو خرمها وكوسها يبعبصهم زي ماهو عايز وانا جبت شهوتي ع منظرها كان سكس اوي وبعد ماجبت عدلت فستاني وطلبت من الشاب الي معايا طلب غريب جدا طلبت منو يروح يوقف خلف سارة صاحبتي وتبقة هي بينهم ويحاول ينيكها فهو قالي انا عاوز انيكك بس صاحبتك كمان جامدة اوي فمش بطالة الفكرة ورحت انا رجعت جمب جوزي بعد ماحبت شهوتي وبقينة ندردش انا وهو ومحمود وزوجته بين رجلين لزقين فيها اجسامهم وهي بتتمايل بطريقة مغرية جدا من غير متحسب لجوزها اي حساب وانا ببص لجوزها لقيتو متنح عليها وزبرو واقف اوي ومبين دة من البروز الي باين في بنطلونو ولقيت جوزي حاطط ايدو ع فخاذي يحسس عليها ويفعصها وهو كمان يشوف سارة بين رجلين بوضع سكس ومثير اوي فهمست بودن جوزي بكل خبث وبصوت ممحون اوي وانا بقولو حبيبي تفتكر هيعملو ايه فيها خصوصا انو هي ست مثيرة اوي فراح بالع ريقو وهو يقلي مش عارف فقلتلو يعني لو كنت مكانهم هتعمل ايه وانة أبتسم وادعك بزبرو الي واقف زي الحديدة قالي انا لو كنت مكانهم كنت نكتها من خرمها وكوسها قلت ليه ازاي تنيكها يحبيبي وجوزها بيشوفكم قالي كسمو الست دي خسارة فيه فأبتسمت ليه وقلتلو انا ولا هي قالي انتي طبعا انتي ليكي لذة خاصة ورحت ابوسو من شفايفو وانا ببص لمحمود وهو لسه متنح ويبص لجوزتو ويدعك بزبرو من فوق البنطلون كأنو بيعدل بنطلونو قلت لنفسي ارجع ابص على سارة اشوف بيعملو فيها ايه لكني تفاجئت جدا من الي شفتو لقيت الشاب الي كان يرقص معايا وهو يدخل زبروا ويخرجو بكوس سارة من الفتحة الطويلة الي ع فخدها ولافة ايدهة من ورة ع رقبتو وهي واقفة وصاحبو بيفعص بزازهة بقوة ومطلعها لبرا وهو ياكل فيهم بسنانو ويدعك كوسها من فوق الفستان كنت مستغربة اوي من جرائة سارة وخصوصا اني في كم حد جمبهم لاحظ انو هي بتتناك لكن الي فاجئني انو هي بتتناك قدام جوزها وقدامنة عادي ففهمت وانا ببص لجوزها انها مش المرة الاولى الي بتتناك فيها قدامو كان هايج اوي على منظرها وهي بتتناك قدامو فعرفت ان دة بيهيجو وجوزي كمانبقع هايج اوي على سارة فغرت عليه اوي ساعتهة تضايقت وانا بلوم نفسي ازاي خليتو يفكر فيها ويهيج عليها فأخذتو من ايدو علشان نمشي وسبت سارة بتتناك قدام جوزها وركبنة العربية ورحت بعيط زي الطفله وجوزي بيهديني وعايز يعرف في ايه فقلتلو انا بغير عليك اوي ومش عايزة تبص لأي ست غيري فراح بايس شفايفي وهو يغازلني ويطمني انو مفيش ست بتملة عينو غيري وبقة يغازلني بكلام كلو حب لحد ماهديت ورجعنة البيت ونمنة سوا من غير حتة منغير هدومنا كنا تعبانين اوي في اليوم التالي صحيت ع صوت موبايلي وهو يرن لقيت سارة الي بتتصل فمردتش عليها لأني كنت مش طايقها ساعتها بسبب الي عملتو مبارح بصراحة مكنتش مستوعبة الي عملتو وكيف كانت بكل هذه الجرئة فسبتو يرن لحد ما فصل وبصيت للساعة كانت ال10 صباحا وجوزي رايح الشغل من غير ميصيحيني فبقيت نايمة على سريري وضميري يأنبني لأني خربت عليه ليلة مبارح فبعتلو رسالة اعتذر فيها عن الي حصل مبارح فهو اتصل بيا وفضل يكلمني ويقولي محصلش حاجة يحبيبتي وأني وحشتو ويحبني اوي وفظل يغازلني لحد ما مزاجي روق وبقيت بتكلم معاه وبضحك كنت محظوظة بجوزي علشان دايما يعذرني ومايشلش جواه من ناحيتي وبقينا نتكلم ربع ساعة وهو راح يكمل شغلو وانا قمت علشان اعمل الغدة وحلويات بيبحب يكلها من ايدي دايما وفظلت اسبوع او اكتر وانا بنفس الروتين ومبردش ع اتصالات سارة المتكررة وعايشة طبيعي لكن كنت بحس بملل رهيب الى ان جاء يوم كنت بعمل فيه الغدا وسمعت جرس الباب وهو بيرن فكانت سارة واقفة على الباب واتكسفت اني اسيبها واقفة ففتحت لها الباب ورحبت بيها فجلست وبدأت تعاتبني لعدم ردي على اتصالاتها المتكرره وان هي زعلانة مني فقلتلها اني مبردش عليها علشان الي عملتو في النادي الليلي فقالت وانتي ايه دخلك قلتلها ازاي وجوزي كان معانا لو مش عاملة اي حساب لجوزك يبقة لازم تعملي حساب ان جوزي كان معايا وشايفك فراحت تقولي وانتي تغيري عليه مني ولا ايه؟ قولتلها لا خالص جوزي واعرفو مستحيل يبص لوحدة غيري لكن هو بيعرف انو انتي صحبتي وتزوريني دايما تفتكري ايه ممكن يقولي وهو شايفك بتتناكي عادي كدة وقدام جوزك اقل حاجة يعملها انو يمنعني ادخلك عندي في البيت وان يكون بينا اي اتصال فقالتلي وهو كلمك في حاجة ومنعك مني ؟ قلتلها لا مجابش سيرة الي حصل ليلتها ابدا فقالت خلاص يعني معندوش مانع اني افظل صديقتك وازورك في البيت فقلت ماعتقدش انو يمانع انك تزوريني بس خفي شوية بشرمطتك وبلاش تعملي كدة تاني . ألة صحيح هو ازاي كنتي بتتناكي كدة قدام جوزك انا مستغرباكي اوي فضحكت ضحكة شراميط وهي بتسمع سؤالي وراحت قايلالي ان جوزها مش اول مرة يشوفها وهي ببتناك وانو هو متعود ع كدة ويثيرو منظري وانا بتناك من حد غيرو اما الشباب الي كنت برقص معاهم هم اصحاب النادي الليلي الي كنا فيه وانهم ناكوني قبل كدة وبنفس الطريقة قدام جوزي فرجعنا ليهم بعد اسبوع عشان جوزي كان حابب يشوفني وانا بتناك مرة تانية فتفاجئت لما شفتك جاية انتي وجوزك وفكرت انو الغي فكرة اني اتناك منهم مرة تانية لكن مقدرتش امنع شهوتي وانا ببصلك وانتي بترقصي مع مدحت (اسم الشخص الي رقصت معاه) وهو يبعبصك وانتي بكامل انوثتك وجمالك انا اشتهيتك جدا واشتهيت اني اتناك فحدث ماحدث فأكملت حديثها وقالت بعد ما مشيتي انتي وجوزك مدحت طلب مني انو اجيبك معايا للنادي قلتلها وشمعنا عايز ايه مني فقالت اصلك عجبتيه اوي وهو ينيك فيا كان بيتخيلك انتي مكاني وهو مستعد يعمل كل حاجة عاوزها لو وافقتي انك تيجي معايا فضحكت على كلامها وقلتلها يفتح **** قالت يعني ايه قلتلها مينفعش ومستحيل اخليه ينيكني انا بحب جوزي اوي واستحالة اني اعمل كدة من وراه قالت بأمارة انك سبتيه يبعبصك ويفعص بمؤخرتك قلتلها دة كان فضول عندي زيو زي اليوم الي كنا فيه في الميكروباص انا اخري اتبعبص يتحسس عليا وممكن ارضع زبر اي حد عاجبني من باب اشباع فضولي الجنسي لكن اني اتناك من غير جوزي دة مستحيل يحصل فقالت نشوف هتستحملي كدة قد ايه وانا جبتلك اللبس الي اخذتو منك فراحت مطلعاه وهي بتشمو وقالت دة حتى ريحة لبن الراجل اختفت من كتر مانطرتك تردي عليا فضحكت وقلتلها هو جي لعندك مرة تانية فقالت وتالتة ورابعة شكلو تعود ع كوسي فقلتلها معذور انو يتعود عليه دة مش اي كوس فقالت بصي يا رنا انا حكيلك اخر مرة جي لعندي علشان كانت المرة دي مختلفة قلتلها مختلفة ازاي يعني قالت لان جوزي كان عارف ان السباك هيجي ينيكني وفظل يتحايل عليا علشان يشوفني وانا بتناك منو فقلت ليه انو يخرج من البيت ولما يجي السباك وادخلو حسيب باب البيت متوارب عشان يدخل ويبص براحتو فوافق وعمل كدة بالضبط بعد ما ادخلت السباك وانا عريانة خالص لا يستر جسدي الا فستان قصير من خيوط يكشف كل شي لكن كان مثير اوي اوي فبقة السباك بيمصمص شفايفي وهو على الباب وراح شايلني وواخدني لأوظتي وانا نفسي اتناك منو خصوصا وان كوسي خلاص بقة متعود على زبرو فلما دخلنا الأوظة روحت علشان اقفل الباب وعملت انو انا قفلاه لكن في الحقيقة انا سبت فتحة صغير يقدر جوزي يشوف كل حاجة منهة ورجعت للسباك وانا بتمايل بجسمي وهو بيشلح هدوم الشغل وقضيبو منتفخ روحت زاحفة من باب الاوظة على ايدي وركبي لحد ما وصلت لزبرو وهو يقولي وحشتيني ياشرموطة يابنت المتناكة فروحت اعظ زبرو بسناني وانا بقولو وزوبرك كمان واحش شرموطتك يادكري فبقيت بمصو والحسو بشراهة وشهوة وانا مستمتعة جدا فيه وفظلت ارضعو ادخلو ببقي واطلعوا بسرعة وانزل على بيضانو ارضعهم واعصرهم بين شفايفي وانا على ركبي وهو بينهج وبيشتمني يقولي ياكسمك يالبوة انا مش حسيب كوسك النهاردة انتي من هنا ورايح ملكي لوحدي اعمل فيكي الي عاوزو وانا برضع زبرو وقلو بشرمطة انا تحت طوعك ياحبيبي انا ليك ولزوبرك فطلعت زوبرو من بوقي وخليتو ينام على السرير لكن بشكل معكوس كان باب الاوظة خلفو عشان لو جي جوزي يبص لينا براحتو من غير ما السباك يشوفو وروحت قاعدة ع زبرو بالراحة وانط عليه وبتأوه واوحوح زي الشراميط وزبرو بيحك كوسي من جوه وانا راكبه زوبر السباك شفت جوزي وهو واقف وشايف جوزتو وهي بتنيك روحها بزوبر السباك فبقيت اتقصد اني اتأوه جامد واقولو نيكني جامد قطعني بزوبرك افشخني انا شرموطتك اااه ياحبيبي ايوة كدة ااااه يخرب بيتك زوبرك كبير اووي احححح وانا بقفش ببزازي قدام جوزي وامصمص صوابع السباك وانط ع زبرو زي المجنونة وبقيت مش قادرة استحمل كل دة فروحت قعدت ع وش السباك وجبتهم ببقو وانا بقوول ااااه هجيبهم ببقوك ابلعهم يروحي وهو عمال يلحس بكوسي ويبلع ماء شهوتي فراح السباك منومني على بطني ونايم فوقي ومدخل زبرو بقوة جوة كوسي فشهقت وحسيت روحي بتطلع وانا بحس بزبرو وهو يصل لابعد نقطة فكوسي نقطة لم يصلها اي زبر غير زبرو فروحت اتأوه وهو بينيكني بغشومية كأنو بيغتصبني وانا انظر لزوجي ومطلعة لساني وفاتحة بقوي وانا بنهج من سرعة نيكو ليا وانا بقولو كفاية انا مش قدك كفاية بقة كوسي بيتقطع ااااااه اااممممم حلو كمل زوبرك حلووو اوووي وهو بيقولي زوبري احلة ولا زوبر جوزج وانا ببص لجوزي وانا نايمة ع بطني وهو ركبني وبقولو زوبرك احلة يادكري نفسي تفظل تنيكني كل يوم وانا بقول الكلام دة كنت شايفة جوزي وهو بيدعك زوبرو وكنت بتمنى انو يجي يشارك السباك بالشرموطة الي تحت زبو فبقة السباك ينيكني لحد ما جابهم ع مؤخرتي وراح ضاربها جامد وهو يقولي روحي استحمي واعمليلي حاجة اكلها قبل مايجي جوزك فروحت قايمة واحرك مؤخرتي قدامو وانا بقولو من عيني ياحبيبي فخرجت من الاوظة ولقيت جوزي واقف بيدعك زبرو وكان زبرو منتفخ جدا اول مرة اشوفو واقف كدة فروحت موطية على زبرو وواخذه ببوقي وفظلت امص فيه واتف عليه لحد ماجابهم فبوقي باقل من دقيقتين فقلت ليه انو يخرج برة البيت وعندما يروح السباك يجي تاني فخرج برا وروحت استحميت وعملت للسباك غدا ياكلو لكن روح من غير مياكل حاجة عشان في زبون اتصل فيه على شغل وخاف يتأخر عليه ورجع جوزي للبيت وخلاص ياستي دة كل الي حصل فانا مستغربة جدا الي سمعتو ومش عارفة ارد عليها واقولها ايه وكان كوسي مبلول وجاب شهوتو وانا بعصرو بفخاذي مرتين ورة بعض وهي لاحظت انو جبتهم على نفسي فقالت بصي انتي اشتهيتي ازاي وانا بكلمك ع الي حصل يبقة مش من حقك انك تزعلي مني لأني سبت رجالة غير جوزي تنيك فيا خاصة ان جوزي موافق واعمل كل دة بعلمو فلو كان جوزك زي جوزي يمكن كنتي عملتي الي انا بعملو واكتر وانتي اكتر واحدة عارفة يعني ايه ست يكون ليها فظول جنسي وتحب تجرب انواع كتيرة من الجنس وخاصة انو ليها جوز موافق على كل حاجة ويشجعها على دة فلما سمعتها قلت بيني وبين نفسي فعلا كل الكلام الي تقولو صحيح طالما جوزها عارف الي بتعملو وموافق مليش حق اني اخاصمها او اعاتبهة فتأسفت ليها واعتذرت وهي قبلت أعتذاري .
الـجـزء الـسـ6ــادس :
بعد كدة سألتها على المكان الي عملت فيه التاتو قالت انها عملاه عند ياسر قلتلها ومين يطلع ياسر؟؟ قالت واحد صاحبي كان معايا من ايام الكلية قلتلها انا عايزة اعمل تاتو لكن جوزي مش هيوافق اني اعملو عند راجل انا عاوزة ست تعملو ليا فقالت وانتي جوزك أيه عرفو انك رايحة لراجل مش لست انتي ليه عبيطة وبتحكيلو كل حاجة وبعدين الست شغلها مش تمام في التاتو زي الرجالة فخسارة تبوضلك التاتو الي عاوزة تعمليه فانا الصراحة اقتنعت بكلامهة كان ليها اسلوب يقنع اي حد وراحت مكملة كلامها وهي بتسألني انتي فين هترسمي التاتو قلتلها على مؤخرتي زيك فهي عظت على شفايفهة وهي تقول وهترسمي ايه قلتلها انا فكرت كتير لان جوزي مش عايز ارسم التاتو الا لو كان صغير فبعد تفكير طويل قررت اني هرسم شفايف حمرا وكأنها قبلة على مؤخرتي فسارة قالت حلوة اوي الفكرة دي حتطلع تحفة ووقفت وهي تقولي انها تأخرت ولازم ترجع بيتها علشان تحظر الغدة لجوزها وان هي هتيجي بكرا الصبح علشان تاخذني لصحبها ياسر ويعملي التاتو فسلمنا على بعض ومشيت لبيتها وجي جوزي وقلت ليه أني هروح بكرا اعمل التاتو فوافق ومر بقية اليوم عادي لايخلو من مغازلة جوزي لي ورزعو لكوسي لحد ما جي تاني يوم واتصلت بسارة علشان تيجي ونروح وقالت نص ساعة وهكون عندك فأنا طلعت ملابسي من الدولاب ولبست بنطلون جينز من النوع الي بيرسم المؤخرة ويبرزها اكتر فوقيه تيشيرت احمر رحت مدخلاه جوة البنطلون وسرحت شعري ووضعت ميك اب وبين ماكملت جات سارة وكانت هي لابسة بنطلون جينز وحذاء رياضي وتيشيرت اصفر وحاطة ميك اب وكانت كالعادة جميلة اوي وروحنا الشارع وخدت تكس ووصلنا بعد ساعة فدخلنا المحل وسارة عرفتني بياسر وكان شاب رياضي وطويل اسمر البشرة وساحب شعرو لورا ورابطو وعندو ملامح قوية ودراعو مرسومة كلها تاتو وفي وشم كمان برقبتو مكتوب بلغة صينية كان شكلو لايق على عملو فرحب بينا وكان شيك اوي في معاملتو وقدم لينا عصير نشربو فبعد ما كلم سارة واتطمن عليها قال لها انتي عاوزة تعملي وشم مرة تانية قالت لا صاحبتي الي عايزة تعمل فطلب مننا ننزل معاه كان في درج في نهاية المحل ينزل تحت المحل وكان فيه غرفة جوة المحل فعرفت انو فيها بيعمل التاتو والمحل الي فوق كان لبيع الاكسسوارات ومكان انتظار الزبائن وكان فيه باب مكنتش اعرف هو يودي لفين فطلب ياسر مني اني اقعد على كرسي كبير واتمدد عليه وجي هو واقف فوقي وراح منيم الكرسي فاصبح اشبه بسرير النوم وسارة قعدت على كرسي كان قريب علينا فياسر سألني انتي عاوزة التاتو فين فالصراحة تكسفت اقولو فأكتفيت اني اشاورلو على المكان الي عاوزة التاتو فيه فقالي وانتي عاوزة شكلو ايه فقلت انا عاوزة شكلو زي القبلة شفتين حمراء مرسومة فوق مؤخرتي فقال جميل ذوقك حلو اوي بصي يا رنا انا اقدر ارسموا ليكي فورا ويطلع حلو لكن يطلع احلا ومغري اكثر لو سارة حطت روج على شفايفها وتطبع قبلة على مؤخرتك وانا ارسم فوق مكان قبلتها هيكون شيء حقيقي مش مجرد رسم وخلاص فسارة قالت صحيح هيكون في التاتو روح وهيكون واقعي جدا فأنا وافقت على كلامهم فطلب ياسر مني اني انزل البنطلون حتى تظهر مؤخرتي وفي الوقت دة كانت سارة بتحط روج من الي بيطبع ويسيب لون فانا طلبت منو انو يبص الناحية التانية وروحت فاتحة زراير البنطلون وقلعاه خالص ونايمة ع بطني من تاني فهوة جاب قطعة قماش خفيفة جدا وغطا فيها سيقاني وافخاذي اما مؤخرتي فبقيت مكشوفة ليه علشان يرسم التاتو براحتو فلقيت ياسر بيبص لمؤخرتي ويبلع ريقو كانت مؤخرتي مرفوعة وانا على بطني وبتلمع وطرية اوي وشكلها بيشهي فجات سارة جمبي وهي تقولي شاوري على المكان الي عاوزاني ابوسك منو فشاورت لها على فلقت مؤخرتي اليسرى فهي راحت ماسكة طيزي وبكل خبث مدخله صباعها الصغير في كوسي وعاملة نفسها مش واخدة بالها
وراحت طابعة قبلة على مؤخرتي وانا بالعافية مسكت نفسي وهي تزق صباعها جوة كوسي وبعدها شالت راسها وهي تنظر لشكل القبلة على مؤخرتي وتقول لياسر ايه رأيك راح قايل جميلة اوووي فهي بتهزر معاه قالتلو القبلة ولا مؤخرة رنا فهو ضحك وقال الاتنين حلوين كمان رنا ست جميلة اوي من اجمل الستات الي عملو وشم عندي فشعرت بفرح وانا اسمعو بيتكلم عني علشان اي ست تحب تحس انو هي اجمل ست وتحب تسمع كلام مديح وغزل بجمالها حتة الكلام الي بنتعاكس فيه في الشارع او اي مكان كمان يعزز ثقة الست بجمالها فشكرت ياسر على كلامو وفظلت سارة واقفة جمبو وهو بدأ يرسم التاتو لكن شعرت ان البتاع الي ماسكو ويرسم فيه التاتو بيلسع فيا ويحرقني فبقيت بحرك طيازي كل ما بيلسع فيها وياسر يقولي حاولي تبقي هادية علشان لو فظلتي كدة التاتو هيبوظ فقلت ليه غصب عني البتاع دة بيحرق فقال معلش استحمليه كلها دقايق واخلص فحاولت اني استحملو وهو بيرسم التاتو لكن فجأة حسيت بلسعة قوية اوي فقلت اااااه بيوجع بتاعك وجعني اوي فسارة ضحكت جامد وهي بتقلي لا يحبيبتي بتاعو لسة جوة بنطلونو انتي بيتهيألك بس فتكسفت اوي من الي قالتو سارة وبصيت لياسر توقعت اني الاقيه بيبتسم او يضحك لكن لقيتو بيتعرق ومش على بعظو وهو متنح ويبص لمؤخرتي فرجع يرسم التاتو من تاني وانا كل شوية احس بلسعة قوية واحرك طيزي من غير ماقصد لحد ما ياسر قلي وهو يبتسم رنا طيازك كلها بتترج وانتي بتتحركي انا تعبت لو تحركتي تاني حربطك على السرير واثبتك فقلت ليه خلاص انا مش هتحرك تاني وفعلا فظلت ثابتة ومستحملة بالعافية وياسر بقة ماسك مؤخرتي بأيد عشان يثبت مؤخرتي والايد التانية بيرسم فيها التاتو وهو بيرسم كل شوية يحرك صوابعو على كوسي وهو عامل نفسو مش قاصد يعمل كدا ومركز وهو يرسم التاتو ففظل يعمل كدة واكيد سارة لاحظت حركة صوابعو على كوسي فحسيت ان كوسي بقة مبلول من الي بيعملو وانا رحت بعالم تاني بقيت بحس بصوابعو وبس ونسيت الألم الي كنت حاسه فيه وهو يرسم التاتو فغمضت عيني وسبتو يحرك صوابعو على كوسي لحد ما تجرأ اكتر ودخل طرف صباعو جوة كوسي فطلعت مني اهة خفيفية ااااه اممممم وبقة بيدخلو اكتر وبيحركو جوة كوسي ولسة بيرسم التاتو وانا اتأوه واوحوح وسارة تقولي مالك ياحبيبتي انتي تعبانة وهي تبتسم بخبث ففتحت عيني وقلتلها تعبانة اوي ياسارة فقالت تحبي نريحك ياحبيبتي فهزيت راسي بالموافقة ورجعت غمضت وكان ياسر سايب التاتو وماسك مؤخرتي بيعصرها ويبعبص كوسي بكل لطف وفظل يبعبص فيها وانا اتأوه ااااه حلو اوي صباعك حلووو كمل اوووف اااااه فبقى يدخل صباعو جوة كوسي ويطلعو ويخليه ببوقي وانا امصو وابلو بلساني فياسر طلب مني اني افتح عيني ففتحتها ولقيت سارة قاعدة على ركبهة وهي مطلعا زبرو وتمص فيه جامد فبقيت نايمة على بطني وسايبة ياسر ينيك فيا بصوابعو وابص لسارة وهي بترضع زبرو وكان زبرو عادي لا هو طويل ولا قصير بس تخين اوي وراسو كبيرة جدا فبقت سارة بتتأوه وتقلو واحشني زوبرك ياحبيبي وحشني اوي وهو يقولها انتي كمان وحشتيني يروحي وبقت بتمص فيه بسرعة وهي تتأوه وانا هجت اوي من الي شيفاه ومن صوابعو وهي بتنيك كوسي فبقيت بقول وبهذي بهيجان اااووووووف ياكوووسي اااححححححححح كفايا بقة انة عايزاك تنيكني ارجوك نيكني وريح كوسي اصلو تعبان اووي ااااااايييييي فراحت سارة مطلعة زبرو من بقها وكان منظرو وهو غرقان بلعاب سارة مثير اوووووي كان بيلمع ومبلول اوي ومنتفخ وواقف على اخروو فقلت ااااااحححححح انا عاوزاه دة حلو اوي فجي ياسر فوقي وانا على بطني وسارة فتحت فلقتي مؤخرتي بيديها لتمهد الطريق لزبره فوضع راس زبرو على كوسي وهو يقولي انتي عايزة ايه قلتلو عايزاك تركبني وتنيك فيا عاوزة زوبرك جوة كوسي عايزاك تفشخني وتعاشرني فحسيت براس زوبرو وهو يفتح كوسي ويدخل بالراحةفطلعت لساني وفتحت بوقي من كتر حلاوتو جوه كوسي وهو بيحك كوسي من جوه وكاد ان يغمى عليا من المتعة ومن الراحة الي حاسة فيها وانا بقوول ااااححححح راسو حلوة اوي ياسارة فهي صفعتني على مؤخرتي وبتشد فلقتي مؤخرتي اكتر وهي بتفتحهم ليه وهو بيدخل زبرو اكتر واكتر وبقيت زي الشرموطة وانا بتأوه تحتو وبطلب منو انو ينيكني ويقطع كوسي لحد ما دخل زبرو كلو جوة كوسي ونام فوقي وحاضني بقوة وايدو على رقبتي بيضغط عليها ويخنقني وبقة زي التور بينيك فيا بسرعة رهيبة وبقا بيطلع زبرو كلو ويدخلو كلو فحسيت ان كوسي بيتقطع ومش حمل الزبر دة كلوو فبقيت بصرخ ااااه ياسر بالراحةةة ياروحي انت بتوجعني اوووي اااااه اوووووف ايه الي بتعملو فيا يامفتري وهو بقة بينكني اقوة واسرع لحد ما جبتهم على زبرو وانا بصرخ بصوت ممحون ااااايي انا جبتهم يحبيبي جببببتهممممم على زوبرك فطلع زبرو من كوسي ونزلني على الارض على ركبي وسابني امص زبرو وكل دة وسارة بتدعك بكوسها وهي بتبص علينا فروحت ارضع فيه بشراهة وهو بيقلع كل ملابسو فكان عليه جسم مقسم عظلات ومثير اوي فبقيت زي الشرموطة وانا بلحس عظلات بطنو ومستمتعة اوي وبدعك زبرو بقوة وامص شفايفو وانا واقفة وكوسي كان بيجيب لبنو من كتر الهيجان الي انا فيه فدورت جسمي وخليت صدري على الكرسي ورجلي ع الارض ورجعت بمؤخرتي ليه وفتحت مؤخرتي بكلتا يدي قدامو وبقيت بتشرمط واقولو نيكني انا عاوزة اتناك بزوبرك طول اليوم شايف كوسي دة انا عاوزاك تقطعو من النيك فطلب من سارة انها تلحس كوسي وترضعلو زبرو فوضعت سارة لسانها على كوسي وبقت تلحس فيه وتف عليه وانة مستمتعة اوووي اااااه الحسي ياحياتي الحسي كوسي اكتررررر اااااه اوووووف انا عايزة اتناك مش قادرة استحمل فياسر وضع زبرو ببق سارة وفضلت ترضعوا وطلعتو من بقها وهي مسكاه وحطتو على كوسي وهي تحركو لفوق وتحت وراحت دافعاه جوة كوسي وسيباه يدخل ببطئ وهي تبص على زبرو كيف يختفي جوة كوسي وبتدعك كسها وتتأوه جامد حتى اختفى تماما جوة كوسي وياسر مسك فيا من شعري وهو بيقولي انتي حتتناكي كتير يا مومس ياشرموطة يابنت المتناكة وبقة بيدخل زبرو جامد ويتحرك بسرعة وهو ينيكني ااااااه ايوووة كدة نيكني جامد قطعني ااااه اااه اااااااااه انت بتنيك حلو اوي اااااااحححححح انا حاسه بكوسي وهو بيتحك بزوبرك اوووووف فبقيت برجع بمؤخرتي على زبرو اكتر وانيك نفسي بزبرو وهو حاظني من ورا وبيدعك بزازي وينيك فيا واحنا واقفين وسارة على ركبهة قدام كوسي بتلحسو وبتدعك في كوسها حتة جئنا بشهوتنا سوية وصرخنا بشهوة وجسمي كلو بيترعش وانا بجيبهم وراح مطلع زبرو من كوسي وحسيت روحي بتطلع معاه وهو بينقط ونومني على الكرسي وبقيت بنهج وهو راح يرتاح شوية وساره وقفت وهي بتمص شفايفي وتدعك بزازي وتعض فيهم لحد ما رجع ياسر من تاني وزبرو واقف وانا فاتحة عيني بالعافية وابص على زبرو وانا ببتسم كنت سعيدة اوي كان شعور جميل جدا اني اتناك لاول مرة من حد غير جوزي واتمتع معاه ويجيب لبنو جوة كوسي فركب فوقي ودخل زبرو مرة تانية جوة كوسي لكن بالراحة خالص ونام فوقي وهو يمص رقبتي ويبوسهة ويقولي انا بحبك اوووي انتي جميلة جدا نفسي انك تيجي تاني وهو يحرك زبرو جوة كوسي وينيك فيا وانا حاسة ان زبرو بيحك جدران كوسي كلها وهو بيتحرك ففظل ينيكني وانا على بطني واتأوه وهو يعض رقبتي من وره ويلحسها وزوبرو مش موقف نيك فقام من فوقي ونمت على ضهري وجي مرة تانية مدخل زبرو جوة كوسي وانا حظناه وببص في عينيه وهو ينيك فيا ويغازلني ويمصمص شفايفي وانا مكسوفة اووي من كلامو الحلو وسيبالو كوسي ينيك فيه ولا يسمع مني غير تأوهات ممحونه تنبأؤه بأنني متونسه بزوبرو وهو جوايا فبقيت بمص شفايفو وسارة بتمص شفايفي وتقرب كوسها من بوقي عشان الحسو فبقيت بحلس كوسها وانا بتناك وادخل لساني جوه كوسها وامسك زنبورها بسناني اعظو وهي تتأوه بمحن وشرمطه عاليا اوي وياسر يمصمص شفايفيها وينيك كوسي اااااااااححححححححح زوبرك يجنن انا عاوزاه يفشخني عاوزاه يقطع كوسي وانا كل ما ازود بالكلام هو يزود بسرعة النيك ويضرب ساره على بزازها ويمصمص شفايفها لحد ماجابت شهوتها في بوقي وبلعتها كولها ورجعت احرك ايدي على عظلات بطن ياسر بكل لطف واحرك صوابعي فوقيها فبقيت احس كأنو حبيبي ويعاشرني وينيك فيا مش حد غريب لانو فظل يسمعني كلام حلو وهو يبوس شفايفي وينيكني بهدوء فحسيت انو فعلا يحبني خصوصا انو فظل ينيكني لوحدي طول الوقت رغم سارة كم مرة تحايلت عليه عشان ينيكها لكن فظل طول الوقت مركز معايا وهو بيقولي بحبك اوووي يابخت جوزك فيك انتي جميلة اوي وانا بقيت ابوس شفايفو وكوسي بيعصر زوبرو جوه كأني برد على كلامو الحلو لأني فعلا مش عارفة اجاريه بالكلام ازاي كان بيتكلم كلام رومانسي اووي وانة فضلت مكسوفة طول الوقت فمعديش حل غير اني افظل ابوس شفايفو واسيبو ينيكني ففظلنا على الحال دة لحد ماجابهم مرة تانية جوة كوسي وحسيت بحرورة ولزوجة لبنو جوة كوسي فبقيت بتأوه وانا حساهم يغرقو كوسي ااااااحححححححح لبنك سخن اوي اووووووووف وبقيت كده لحد ما جبتهم انا كمان فقام من فوقي وهو يبوس شفايفي وقالي لو عاوزة تاخذي شاور الحمام خلف الباب دة فأشر على الباب الي مكنتش عارفة هي بتودي فين فقلتلو والتاتو قالي كمل من زمان تقدري تشوفيه في مراية الحمام فروحت علشان استحمى فوقفت وطيزي وسيقاني كلهم باينين قدامهم ولبنو بينقط من كوسي على فخادي وامشي قدامهم وانا بحرك طيزي بطريقه سافله اوي حتى دخلت الحمام ففتحت الدوش وانا ببص لمؤخرتي على المراية فكان الوشم مثير اووووي اوووووي وجميل جدا ففضلت ابص عليه لحد ما نزل لبن ياسر من كوسي وانا واقفة وكان اللبن كتير اوي فحطيت صوابعي على كوسي وانا باخذ منو وامص فيه واني نفسي ينيكني تاني فندهت عليه قلت ليه ياسر الدوش مش بيفتح ممكن تشوف في ايه فهو جي لعندي واول ما وصل سحبتو من قميصو الي كان لابسو ودخلتو جوة الحمام وزقيتو على الحيط وانا بمص شفايفو بقوة وادعك زبرو واقولو انا هايجه مشبعتش لسه فوطيت على ركبي وحطيت زبرو ببقي وفظلت امص فيه وارضعووو واطلع لساني واللحس البيضان واصعد بلساني على زبرو لحد راسو اااه ياحبيبي انا شكلي هفظل معاك طول اليوم تنيك فيا اوووف زوبرك حلو اوي ودخلتو جوة بوقي مره تانيه وعضيت عليه بسناني فراح ياسر ساحبو من بوقي ورجعو بقوة كانو بينيك بوقي وانا معاه جوة الدوش لحد ما سارة دخلت علينا وهي عريانة خالص مش لابسة غير ستيانة شفافة لكن شوفتها لابسة حاجة تانية غير الستيانة فبقيت مصدومة اووي وانا شيفاهة لقيتها لابسة زوبر صناعي وماسكة سوط من الجلد فقلتلها سارة انت لابسة ايه فياسر راح ماسكني من شعري ومدخل زوبرو جوة بوقي بسرعة ومن غير ما اكمل كلامي كأنو بيقولي فات وقت الكلام من زمان فبقيت بمص زبرو بسرعة وانا ببص السارة وهي تقول الحاجات دي كنت شيلاهم عند ياسر وكل واحدة من صحباتي تيجي تعمل وشم عندو كنا انا وياسر بنيكها سوا هو ينيكها بزبرو وانا كمان بنيكها بزوبري وهي ماسكة الزبر الي لابساه فجت وراية وانا على ركبي وضربت مؤخرتي بالسوط فتأوهت وعضيت على زوبر ياسر بالراحه وبقت تضربني بالسوط بالراحة على مؤخرتي وانا برضع زوبر ياسر وماسكة زبرها بدعك فيه وانا كلي فظول اعرف هي هتنيكني ازاي فطلبت مني امص زوبرها فدخلتو ببقي وفظلت ارضعو والحس راسو وانا بدعك بزوبر ياسر وفظلت امص الزوبرين كل واحد شوية بالتناوب وانة هايجة اوي وبرفع راسي لفوق وهمة واقفين وانا على ركبي وافتح بوقي عشان يتفو فيه وبقيت حرفيا شرموطة ليهم فقام ياسر موقفني بينو وبين سارة صدري على صدرو وظهري لسارة فمسك زبرو ودخلو بكوسي وهو رافع رجلي اليمين وحظنتو جامد وعظيت رقبتو وسارة جيت من ورة ودخلت الزبر الي لابسه جوة خورمي فحسيت انو خرمي بيلسعني لأني مش متعودة اتناك فيه الا في مرات قليلة ففظلت تزق فيه وانا بتأوه اااااااااه بالراحححححه عليا انا مش متعوده اتناك من خرمي ااااااااااااححححح فبقت تزقو جوه لحد ما اختفى داخل مؤخرتي فبقيت بتأوه اااه زوبرك حلو اوي ياسارة عاوزاكي تفشخيني فيه نيكيني جامد ياروحي ااااااااااااااه فبقت سارة بتدخل زوبرها كلو جوة خرمي وتطلعو بسرعة وياسر كمان بقة بينيك فيا بقوة وهو مثبتني وماسكني بقوة ااااه نيكني جامد نيكوني افشخوني انة عايز اتفشخ بزبراتكم النهاردة وبقيت بتأوه جامد لحد ما جبت شهوتي فدوخت وحسيت اني حقع فراح ياسر ماسكني ونايم على ارض الحمام ومنومني فوقويه وهو مدخل زبرو كولو جوة كوسي وانا حظناه وجات سارة كمان نايمة فوقي ومدخلة زوبرها بخرمي ففضلت بتناك منهم هما الاتنين وقت طويل وانا بلحس بصدر ياسر وشفايفو واعض رقبتو واحس بكوسي وخرمي بيتقطعو من كتر النيك وانا بطلب المزيد بصوت ممحون ااااااايييييي عايزه اتناك عاوزه اتفشخ قطعوني انتو الاتنين اااااااحححححح فسارة قالتلي انتي اكتر واحدة طولت معانا انتي شرموطة بجد وعاجباني اوي فوطت علية ونامت بجسمها كلو فوق جسمي وتمص رقبتي وتعضها جامد وانا اتأوه ااااي بالراحة عليا ااااه كفايا بقى ارحموني سبوني اروح اححححح انتم هتفظلو تنيكو فيا لحد امتى حرام عليكم فياسر بقة يمص شفايفي وهو ينيك فيا ويقلي لحد مانشبع يروحي وبقة بينيك فيا جامد وسارة طلعت زوبرها وراحت واقفه قدامي وهي تطلب مني امص زوبرها ففتحت بوقي وطلعت اللساني وراحت ضرباني على وشي ولساني بزوبرها وانا متونسه اوي فدخلت زوبرها ببقي وعصرتو بشفايفي وانا انط على زوبر ياسر وارضع زوبرها واتف عليه وانا بقولها ابقي خدي الزبر دة معاكي انا عايزاكي تنيكيني فيه قدام جوزك انا عايزة اتناك بزوبرك وجوزك الخول يلحسلي كوسي فبقيت بتأوه وانا اتخيل اني بتنك في بيت جوزها وهو بيلحس كوسي وبيمسك فيه بسنانو ااااااححححححححححححح انا بتقطع ااااووووووف ياكوسي فبقيت بتناك وانا على الوضع دة وقت طويل لحد ما ياسر جاب لبنو للمرة التالتة جوة كوسي وجبت شهوتي معاه وجسمي كلو بينتفض لحد ما جبت اخر قطرة لبن كانت جوة كوسي فاخذنا شاور احنة التلاتة وديت لياسر فلوسو لكن رفض ياخودها وقالي التاتو دة هدية مني ليكي فتشكرتو وودعتو بقبلة على شفايفو ورجعنا انا وساره وكان الوقت 3 الظهر ومبقاش غير ساعتين وجوزي يرجع البيت
الـجـزء الًسـ7ــابـع :
فوصلت البيت ب4 تقريبا وبقيت بستنة جوزي علشان يجي من شغلو ولما جي حضنتو وبست شفايفو وانا لابسالو شورت قصير وبدي لازق على صدري وكان لونهم ابيض وفيهم شكل قلوب صغيره وكتيره وشعري رفعاه لفوق وكان الوشم باين نصو من الشورت فراح شايفو ومقلعني الشورت وهو بيقفش فلقتي مؤخرتي وفاتح بوقو وهو بيقولي طيزك بقت مثيرة اكتر وحلوة اوي التاتو دة حلووو اوي انا عاوز انيكك دلوقتي فقلتلو لا ياحبيبي اصبر انا جعانة اوي عاوزاك تطلبلنا حاجة ناكولها الاول وبعد كدة نيك فيا ان شاء **** للصبح فهو قالي مش قادر استحمل فطلع زوبرو وكان واقف على اخرو وصفعني على طيزي بقوه ومدخلو كلو مرة واحد جوة كوسي وانا واقفة اووووووووف يخرب بيت زوبرك مفيش مهرب منو فراح حاظني من ورة وبقى بينيك فيا جامد اوي باكتر من وضعية واحنة في الصالة واتأوه جامد اوووي وانا حاسه انو بينيك رحمي من جوه وواصل لبطني وبقيت اتأوه وكسي رجع من تاني تبل ااااه ياحبيبي زوبرك احلة زوبر في الدنيا كلها انة عبدة ليك ولزوبرك اااااااححححححح نيكني جامد نيك طيزي وكوسي فراح مطلع زوبرو من كوسي وانا نايمة على بطني على الارض ومدخلو بخرمي بقوة وبينيكني بكل عنف ساعة كاملة من النيك المستمر لحد ماجبت شهوتي مرتين وهو كمان جابهم جوة خرمي وقام ياخذ دوش فبقيت مغمضة وانا على الوضع دة لحد ما خرج من الحمام ورحت قايمة بالعافية علشان استحمى فهو اتصل بالمطعم ولما خرجت من الحمام لقيتو محظر السفرة وكان في اصناف كتير من الاكل ع السفرة فبوستو من سفايفو وفظلنا ناكل سوة لحد ماشبعت وقمنا بعديها نتفرج على التلفزيون وقالي انا عازمك الليلة برة فقلتلوا ممكن في يوم تاني اصلي انا تعبت اوي النهاردة كنت خارجة من الصبح فقالي عادي يروحي وقت متحبي وفظلنا نتفرج على التلفزيون لغاية الساعة 9 ودخلنا الاوظة عشان ننام وانا عريانة خالص وهو فظل يعصر طيزي وينزل يلحس بخرمي ويبيعبصو لحد ما حشر زبرو جوة كوسي وفظل ينيك فيا وانا مغمضة واتأوه بصوت واطي وفظل ينيك فيا لحد ماجابهم جوة كوسي ونمنا سوة وانا بقول بيني وبين نفسي على النيك الي شفتو النهاردة انا مستعدة ابقة اسبوع كامل من غير متناك لكن ياحسره لما صحيت تاني يوم لقيت كوسي بياكولني علشان يتناك وكان جوزي في الشغل اه كم تمنيت لو صاحية من بدري وسيباه ينيكني في الحمام ففظلت ادعك بكوسي لحد ما خطرت في بالي فكرة اني اتصل على سارة علشان تيجي تريحني بزوبرها فاتصلت فيها ماردتش واتصلت مرة تانيا وردت عليا وانا بسمعها بتتأوه كأنها بتتناك فمن غير اي مقدمات قولتلها انا عاوزاكي تيجي لعندي انا عايزة اتناك بزوبرك فهي قالتلي هكمل من السباك واجيكي على طول اصلو بينيك فيا دلوقتي هو وصاحبو فانا بقيت مصدومة من كلامها وقلتلها طب ازاي مستحملاهم مع بعض دة السباك لوحدو ب10 رجالة فراحت ضحكالي بشرمطة وهي تتأوه وقايلتلي دة انا اتحمل 10 زيهم واكتر اني رايحة اكمل معاهم وجيالك على طول فأنتهت المكالمة على كدة وبعد ساعة انتظار وانا كوسي بياكولني سمعت صوت الجرس وروحت اتأكد اذا كانت سارة الي على الباب وروحت ولقيتها فعلا سارة ففتحتلها الباب واول مادخلت خدت شفايفهة بين شفايفي وبقيت بمص فيهم جامد وهي بتقفش طيازي وتضربهم وراحت نازعة البنطلون الي لبساه ومطلعه زوبرها وانا كنت زي المجنونة لما شفتو اصلي كنت ملهوفة عليه فوطيت علة ركبي وانا ماسكاه بأيدي وابوس راسو وهي تقلي اححح ياشرموطة دة انتي طلعتي فايرة مصيه ياحبيبتي انا فاظلة معاكي لغاية ماجوزك يشرف مصي يا شرموطة فانا وبسمعها دخلت زوبرها ببقي لحد ما وصل لزوري وبقيت بمص فيه وارضعو وانا بدعك بكوسي من فوق الشورت وبقولها احكيلي عن الي عملو فيك السباك وصاحبو وانا هفظل ارضع زوبرك لحد ما اجيبهم واوعدك لما تحكيلي الي حصل حسيبك تنيكي فيا زي ما انتي عاوزة فقالتلي هو كدة والا كدة انتي عايزة تتناكي بس انا هحكيلك كل حاجة وبعد ما احكيلك عاوزاكي تيجي معايا في اي يوم تاني واشوفك تتناكي منهم هما الاتنين
فقولت لها لا ميصحش يشوفوني ويبقو متعودين يجوني كل يوم زيك انا جوزي لو عرف يدبحني قالت سهل انتي هتلبسي قناع على وشك وتفظلي لبساه طول الوقت ومحدش يعرفك قلتلها احكيلي واشوف بعدين . فرجعت من تاني امص زوبرها وهي قالتلي السباك بعد ماراح جوزي جي هو وصاحبو وفتحتلو الباب وسألتو عن الراجل الي معاه قال دة صاحبي عاوز ينيكك معايا فانا اتنرفزت وقلتلو اخرجو برة انتو الاتنين انا مش شرموطة وتيجيني كل يوم مع واحد من صحابك وتنيكوني ففظلت ازعق لهم واطلب منهم يخرجو فقام السباك متعصب وهو يشدني من شعري لحد ما قعدت على ركبي قدامو وهو يقولي بصي ياكلبة انتي هتتناكي يعني هتتناكي ولو معملتيش كدة انا هجيبلك صحابي كلهم ينيكوكي مرة واحدة وينيكو جوزك معاكي ونفظل كل يوم ننيك فيكم لحد مانشبع فقلتلو الي بتعملوه فيا اسمو ****** قال ايوة ياروح امك انة جاي اليوم علشان اغتصبك عندك مانع ففظلت ساكتة وخايفة اوي منو وراح ظاربني على وشي بأيدو وهو يقولي عندك مانع قلتولو وانا وشي محمر لا ماعنديش فقال طلعي زوبري ومصي فيه يا بنت المتناكة فطلعت زوبرو وهو نايم كان قد زوبر جوزي فخليتو ببقي وفظلت امصو وامص بيضانو وانا مجبرة واحس بخوف رهيب منو ومن صاحبو الي معاه اصل صاحبو كان واد اسود كأنو افريقي وطوووويل جدا ومعظل وشكلو زي مايكون مجرم فبقيت غصب عني ارضعلو زبرو شوية شوية لحد ما وقف جوة وبقي وبقة كبير على بقي ففظلت الحس راسو وامصها وانا ببص على صاحبو ولقيتو مطلع زوبرة ويدعك فيه كان زبرو مش طبيعي ابدا تخخخخخيييين اوووووي وطولو اصغر من زوبر السباك بشوية لكن لسة يعتبر طوويل اوي ولونو اسوووود وبقيت ببص ليه ومتنحة وسايبة زوبر السباك فراح السباك مديني بالألم على وشي فوقني من الي انا فيه وهو يقولي بتبصي على ايه يامومس كملي مص وانا مرعوبة اوي وترجيتو يروح هو وصاحبو فقاطعتها وقلتلها ليه تعملي كدة مش اول مرة تتناكي من حد غير جوزك قالتلي ايوة فعلا بس كنت خايفة اوي كانت زوبارهم ترعب اي ست تشوفهم فضحكت وفكرتها بكلامها لما قالت انو هي تستحمل 10 زيهم فراحت ضحكت وقالت دة الكلام بعد ساعة او اكتر من نيكهم ليا خلاص بقيت متعودة عليهم فقلتلها وانا مذهوولة يا ساعة قبل مكلمك وساعة بعد ماكلمتك انتي تنكتي منهم ساعتين كاملين قالت ايوة في حاجة قلتلها وانا بضحك لا ياروحي اصلك متعودة كملي كملي فرجعت امص بزوبرها وادعك كوسي وهي تحكيلي قالت بعد ماطلبت منهم يخرجو راح السباك مقومني من شعري ومعريني من كل ملابسي وانا اترجاه يسبني وموديني لصاحبو الي كان قاعد وزبرو واقف زي السيف فخلاني اوطي قدامو على ركبي وصاحبو بنبرة صوتو الغليظة قالي بصي يا شرموطة انة جيت من اخر الدنيا لما سمعت فيكي وعاوز انيكك لو فظلتي كدة انا مش هرحمك فسبيني انيكك وانا راضي عليكي ومن غير ما ابهدلك فقلتلو وانة مرعوبة حاظر انا حعملك الي نفسك فيه فروحت فاتحالو بوقي ومطلعة لساني ومقرباه لزوبرو وفظلت الحس فيه وماسكة زوبر السباك وبدعكو جامد وفظلت امص زوبرو وادعك بزبر السباك لحد ما تبل كوسي تماما وبقيت بشتهيهم اوي مش زي اول مرة كنت مرعوبة ومخضوضة ومجبرة ع دة فبقيت بحاول ادفع زوبرو جوة بقي لكن يادوب كان يدخل ربعو او اقل واطلعو من بقي بعد مايتقطع نفسي وارجع امصو تاني وامص بيظانو وامص بزوبر السباك وادعكو لحد ما بقيت اوحوح ااااحححح زوبرك تخين اوووي زوباركم لو دخلت فيا حتشوقني نصين ااااه انا عاوزاهم هما الاتنين جوايا وارضع زوبارهم وانا اترجاهم ينيكوني لحد ما السباك راح شايلني وخلاني اقعد فوق زوبر صاحبو وانا بحس بزبرو عايز يدخل بكوسي بكل قوة وعنف ففظل السباك ينزلني على مهلو وانا بموت من الألم واترجاه يسبيني وبقيت بقول للسباك سيبني ياحبيبي صاحبك زوبرو تخين اوي اتخن من زوبرك انا بالعافية تعودت ع زوبرك دة زوبرو مستحيل يدخل فيا فالسباك لما سمعني بوصف زوبر صاحبو اعتبر هذا الوصف مغازلة وتفظيل لزوبر صاحبو على زوبرو فنزلني بقوة على زوبر صاحبو ودخل فيا كلو لكن حسيت بروحي طلعت من جسدي وحسيت انو بيحرق بكوسي فقلت اااااااه ااااااايييي انت عملت ايييه يابن الكلب فمسكني من شعري وزوبر صاحبو كلو بكوسي وهو بيضحك ويقولي زوبر مين الي اتخن من زوبري يا بنت الجزمة وراح صافع طيزي بقوة رهيبة فقلتلو زوبرك ياحبيبي زوبرك تخخخييين بس سيب شعري وانا متألمة اوي بسبب عننفو معايا فوقف جمبي بعد ما ساب شعري فمسكت زبرو بشفايفي ومصيتو ليه وانا اقولو اسفة ياروحي زوبرك اجمل من اي زوبر تاني وامص فيه وعيني بتدمع من الوجع الي بكوسي وصاحبو حاشر زبرو وسايبو من غير مايحركو لحد ماتعودت عليه خلاص فبقيت اقوم واقعد على زبرو بالراحة اوي وانا برضع زوبر السباك واغازل فيه علشان لما اغازل زبرو بيكون حنين معايا فبقيت اقولو انتة وزوبرك احلة حاجة حصلت في حياتي انا عاوزاك تنيك فيا كل يوم انا عاوزة ابقة شرموطتك وشرموطة زوبرك وانا بحاول اني ابتلع زوبرو بالكامل بس مفيش فايدة مش راضي يدخل الا القليل منه فبقيت بمص فيه وارضعو وانا قاعدة بكوسي على وحش تاني كان بيحك كوسي بأكمله فبقيت بتأوه وسبت زوبر السباك ونمت بصدري ع صاحبو ورحت فاتحالو فلقتي مؤخرتي وانا بقول للسباك قطع خرمي يا دكري نيكني جامد ياوحش فجي السباك وراية وانا فتحالو مؤخرتي وراح تف على خرمي وهو واضع زبرو عليها وفظل يزقو جامد لحد ما دخل كلو جوة خرمي وبقيت فاتحة بقي من التعب ومطلعا لساني وانا انهج جامد بينهم وفظلو يدفعو زوبارهم جوة كوسي وطيزي بسرعة رهيبة وبقوة وانا بحس بألم ومتعة فبقثت بتأووه اااااااه ياخرمي ااااه كوسي بيتقطعو نيكوني قطعوني اااااححححح اممممممم انا شرموطة انا بنت متناكة انا عاوزاكم تنيكو ماما معايا وعيلتي كلها تنيكوها اه ااااااه فبيقيت اهذي بكلام كلو نيك من حلاوة نيكهم ليا وحلاوة زبارهم الي كانت كأنها ازبار حصن لحد ما جبت شهوتي وجسمي كلو بيترعش فمن كتر سعادتي بقيت بلحس بوش صاحب السباك واللحس شفايفو وانا بهمس في ودنو وبشكرو على نيكو ليا فقام السباك مطلع زبرو من خرمي وراح صاحبو شايلني وواقف وزبرو لسا بكوسي وانا حظناه بقوة فوقف السباك ورانا وراح مدخل زبرو جوة خرمي مرة تانية ويمص رقبتي من ورة فبقيت محصورة بين دكرين حلم لكل ست شرموطة فبقو ينيكو فيا جامدد واحس بزوبارهم سوة وهي بتقطعني ااااااااااه انا جوزتكم ولبوتكم انا شرموطة بنت شرموطة نيكوني جامد اااااااايييييييييي اااااااححححححح وفظلو ينيكو فيا لوقت طويل جبت فيهم 3 مرات لحد ماسمعت تليفوني يرن فقلت ليهم خدوني الاوظة ونيكوني فيها عايزة اشوف مين يتصل فيا لحسن يكون جوزي فمشيت قدامهم وهمة يبعبصو طيزي وانا زي العصفورة بين حصانين لحد ما تليفوني سكت فراح السباك نايم على ضهرو وانا فوقيه ومدخل زبرو جوة كوسي وصاحبو راح راكبني من ورة وهو مدخل زوبرو جوة خرمي فرجع موبايلي يرن من تاني فلقيتك انتي الي بتتصلي فرديت عليكي وهما ينيكو فيا ولما انتهت المكالمة رجعت بينهم اتناك وانا فوق السباك وصاحبو ورايا وبقو بينيكو فيا جامد اوي لحد ما جابو لبنهم جوة خرمي وكوسي فنمت فوق صدر السباك وهو يمصمص شفايفي لحد ما لبسو هدومهم وروحو فخدت دوش وجيتلك انا لما سمعتها وهي بتحكيلي بقيت عاوزة اتناك اكتر من اي وقت فطلعت زوبرها من بوقي ومشيت على ركبي وايدي قدامهة لحد أوظتي وهي بتصفع مؤخرتي بقوة كنت عاوزاها تكون عنيفة معايا وتنيك فيا بقوة ففظلت تبعبصني وتصفع مؤخرتي لحد ما وصلنا الأوظة فنمت ع السرير وهي قلعت ملابسها وبقت بالزوبر الصناعي فقط وجت نامت فوقي وانا على ظهري وراحت تمص شفايفي بقوة وتعظهم جامد وهي بتحاول تدخل زوبرها جوة كوسي وانا بتأووه تحتيها أه ااااه ياسارة زوبرك حلووو اوي نيكيني ياحبيبتي نيكي شرموطتك اااااه فهي زقت زوبرها جامد جوة كوووسي فأحسست براحة عجيبة وهوة جوايا فبقيت أوحوح واتأوه وتشرمط عليها علشان تنيكني جامد اوي وهي بقت تنيكني جامد وتلحس شفايفي فبقت تطلع زوبرها وتدفعو بسرعة لحد ما جبت شهوتي فوق زوبرها فمصمصت شفايفها وراحت منوماني على بطني ورفعالها مؤخرتي وبقول لها نيكيني انا لبوة وشرموطة واحب اتناك من غير جوزي نيكيني ياحبيبتي ااااااه عاوزه اتناك انا لبوووة ولسة مكملت كلامي حسيت بزوبرها كلو جوة خرمي مرة وحدة فطلعت مني اهات عاليا اوي ومسكت بزازي بيديها جامد وبقت بتفعصهم وتنيكني من خرمي بكل عنف اااااه اااااااه خورمي تقطع على مهلك ياحبيبتي وهي بتف ببوقي وتقولي ابلعيهم ياشرموطة وسيبيني اريحك واريح خرمك يا لبوة وفظلت تنيك فيا كتير على الوضع دة وانا بعصر زوبرها جوايا وأثبتو وكل ما بعصرو جوايا هي بتصفع مؤخرتي جامد لحد ما جبتهم مرة تانية وراحت قالعة الزوبر ونايمهة على السرير وهي تقولي تعالي الحسي ياكلبه فجيت على ركبي وحطيت وشي بين فخادها ونزلت الحس شفايف كسها وافتحهم بصوابعي اوؤوووف مانو بيلمعو ومبلولين خالص فبثثت بلحس فيهم واعض زنبورها لحد ما جابت شهوتها هي كمان فبعد ما ارتحنا قالتلي أيه رايك ياحبيبتي قلتلها حلو اوي انا استمتعت بنيكيك ليا وبقيت متعودة على زوبرك قالتلي لا انا سألتك برأيك انك تتناكي معايا من الحصانين الي ناكوني اليوم دة انا مش حملهم وعايزاكي تشيلي عني شوية فقلتلها بصراحة انا اشتهيتهم اوي وانتي بتتكلمي عنهم لكن خايفة يعرفوني أنا مش عاوزة يجو لعندي كل يوم والتاني وينيكوني حسب مزاجهم انا عايزة اتناك بمزاجي قالتلي منا قولتلك ألبسي قناع وتعالي معايا فقلت ليها انا هشتري قناع بس هتناك باليوم الي عاوزاه قالتلي ماشي ياحبيبتي لما تعوزي تتناكي أكلمهم يجو فطبعت قبلة على شفتيها وراحت هي عشان تلبس وتنزل تروح بيتهم بعد ما راحت سارة لبيتهم اتصل بيا جوزي وقالي انو هيتأخر علشان حيطلع مع صحابو ياكلو برة فانا بسري قولت احسن انا مهدودة ومش قاردة اعمل الغدا فأنتهت المكالمة وروحت الحمام خدت دوش وقررت انام شوية ووقت المنبه علشان يصحيني ونمت شوية وحلمت اني بتناك من جوزي وكان حلم جميل اوي بعد كدة صحيت على صوت المنبه وكانت الساعة ب3 الظهر فضحكت وانا بفتكر الحلم وقولت بسري هو انا بتناك حتة وانا نايمة مفيش وقت اكون فيه انسانة طبيعية وامارس حياتي من غير نيك فاتصلت بمطعم من المطاعم الي متعودة اطلب منهم وطلبت اكل ونبهت عليه انو يبعت الاكل بيد الواد الصغير قالي تقصدي حسن قلتلو ايوة فقالي تمام ياهانم تأمري بحاجة تانية قولتلو لا متشكرة حسن دة عيل صغير عمرو تقريبا 18 سنة اه عمرو وصل لسن البلوغ لكن هو ملامحو صغيره وناعم الي يشوفو مستحيل يقول ان سنو 18 وكمان كان مؤدب اوي وكان يجيبلي الاكل وبديه فلوس عشان يساعد فيهم نفسه بعد ما حكالي انو طالب بيدرس وبيصرف على البيت لأن امه مطلقة من 4 سنين . فقمت لبست روب نوم احمر وقصير فوق الركبة لان زي ماقولت حسن كان مؤدب ميبصش ليا بنظرات ماتعجبنيش وفظلت استنى حسن يجي وبعد ثلث ساعة كان حسن واقف على الباب فروحت افتحلو الباب وهو دخل ورحبت بيه وطلبت منو انو يدخل الاكل المطبخ ويستناني وروحت الاوظتي جبت ليه 200 جنيه واديتو الفلوس وقلتلو ياخذ بالو من دراستو فهو تشكرني وخادهم مني وقالي لو عاوزه اساعدك بأي حاجة أمري فقلتلو انا عاوزة احط الاكل على السفره , لو ينفع عاوزاك تطلعلي الاكل من الكيس بين ما اطلع صحون احط الاكل فيها فقالي انتي تأمري ياست الكل فروحت وطيت اطلع الصحون من الدولاب وهو واقف ورايا وشايف مؤخرتي وهي طالعة نصها من الروب فطلعت المواعين ولقيتو بيبص عليا ومتنح ولسة الاكل جوة الكيس فقلت ليه حسن انتة بتعمل ايه مش قولتلك تطلع الاكل فقال وهو متلخبط اه ياهانم نسيت اطلعو فراح فاتح الكيس وانا خليت الاكل في الصحون فلاحظت في انتفاخ صغير جوة البنطلون الي كان لابسو فعرفت انو كان بيبص عليا وانا موطية في البداية تدايقت جدا بعد كدة بقيت مبسوطة لأني ست مثيرة وبقدر اثير اي راجل وحتة العيال بتشتهيني فقررت اني اثيرو اكثر فوطيت للدولاب الثاني وانا موطية لكن بقيت ببص عليه واعمل نفسي اني بدور على الملعقة وانا حاسه ان البانتي اتحشر بين فلقتي طيزي واختفه جواهم ولقيتو متنح ويبص لمؤخرتي وعينو كلها شهوة فبقيت بحركها قدامو وانا بدور ونصها طالعة قدامو وكوسي كان واضح وباين ليه فسمعتو يقلي ياهانم اجي اساعدك فقلت ايوة ياحسن تعال شوف معايا المعالق فين هو جي ورايا وبمنتهى العبط راح ماسك طيزي وقايلي طيزك حلووو اوي ، انتي حلوة اوي ياهانم نفسي لما اكبر اتجوز واحدة زيك حلوة وطيزهة كبيرة فضحكت على كلامو وقلتلو يخرب بيتك هو دة كلام يتقال سيب طيزي وتعال دور معايا فقالي عادي ابص لطيزك وانتي بتدوري قلتلو تمام بس متعملش حاجة تزعلني منك ورحت وطيت اكتر من قبل فبقيت طيزي كلها باينة قدامو وعملت نفسي مش واخدة بالي وانا بدور على الملعقة وهو واقف ورايا بيدعك بزوبرو ويبص عليها ونفسو ياكولها فبقيت بقول بسري ااححح دة حسن العيل المؤدب الي كنت بحمد فيه لجوزي بقة راجل وبيشتهي من أمتى وهو كدة دة بقة مايتكسفش خالص فراح مقاطعني وقايلي فين الحمام ياهانم فقلتلو جمب المطبخ على ايدك اليسار فراح للحمام وروحت وراه وفضلت ابص عليه من فتحة المفتاح وهو بيدعك بزبرو الي كان صغير بالنسبه السنو كان صغير اوي وهو بيدعكو فضحكت على منظرو وهو بيدعك زبرو ورحت مديت السفرة وخليت الاكل ولما طلع قالي لو تأمري بأي حاجة انة تحت امرك فشكرتو وروح وبقيت باكل وبفتكر منظر حسن وهو بيدعك زبرو ونفسو ينيكني وبضحك وبعدها نظفت البيت لحد ما جي جوزي وحكيتلو عن الي حصل مع حسن جوزي عادي اني اكلموا في اي حاجة سكس او **** يحصل معايا بس من غير ما احكيلو اني اتنكت من غيرو كان مش متقبل هذه الفكرة ابد ففضل هو يضحك ويقولي دة العيل الي بتحمدي بأدبو وانا قلتلو ايوة هو دة فزوجي بعد مسمع كلامي دة راح نايكني في نفس الروب ونازل فيا نيك ساعة كاملة لحد ماجابهم ببوقي وراح نايم وسايبني وانا بنهج من كتر التعب فقمت خدت دوش ورجعت نمت جمبو وهو حاظني ويبوس شفايفي حتى صحيت تاني يوم وعملت لجوزي الفطار ففطر وراح الشغل وانا قعدت ابحث في النت عن قناع مثير اخفي به ملامحي عندما اذهب الى بيت سارة فبحثت كثيرا لغاية ما لقيت قناع مثير اوي كان بلاستك لونو اسود يخفي نصف الوجه مع اذنين طويلة تشبه اذني الأرنب كان دة القناع الوحيد الي يخفي ملامحي ومثير بنفس الوقت فطلبته وبقيت بتفرج على التلفزيون وكان اليوم دة عادي زي كل يوم لغاية ما اتصلت سارة وقالت ان جوزها بعد بكرا هيروح لأهله ويبات عندهم لأنهم في غير محافظة فشوفي لو كان الوقت يناسب انك تتناكي فيه وحاولي تتصرفي مع جوزك ويسمحلك انك تباتي عندي لأن عزمت السباك وصاحبو على حفلة نيك للصبح فقلت ليها وانا بتخيل اني هتناك طول اليوم "تمام ياحبيبتي انا هتصرف مع جوزي وارجع اتصل بيكي" وفظلت سارحة بخيالي واتخيل وانا بتناك بزوبرين ومش اي زوبرين دول ازبارة حصنة وبقيت بدعك كوسي لحد ماجبتهم بعد كدة نظفت البيت ورتبتو وعملت الغدا لجوزي وفظلت مستنياه لحد ما جي وبعد ما تغدا لبست ليه ملابس الخدامة زي بتوع افلام البورنو وكانت مثيرة اوي عليا وحطيت ميك اب وسبت شعري مفتوح ومعايا كرباج من جلد فروحت ليه وهو جالس في الصالة على الكنبة يشاهد التلفزيون وانا اتمايل بكل محن وشرمطة بجسدي لغاية مبقيت واقفة قدامو ففظل يبص عليا وهو مذهول من الي شايفو وانا واقفة وماسكة الكرباج ومن غير مديلو فرصة يتكلم رحت قايلالو وانا ببصلو بمحن خدامتك عملت حاجة وحشة وعايزاك تعاقبها علشان تحرم تعملها تاني فقالي وهو يدعك بزوبره عملت ايه خدامتي قلت تخيلت انها بتتناك بزوبرين وجابت شاهوتها وهي تتخيل دة فقام زوجي وراح ماسك الكرباج ومنزلني على ركبي قدامو ومطلع زبرو الي كان واقف على اخرو ويمررو ع شفايفي ويضرب بي وشي وانا بقيت بمرر لساني عليه كلما مرره على شفتي فجلس جوزي على الكنبة وهو يقول ليا تعالي على أيدك وركبك ياشرموطة انتي لازم تتعاقبي والكرباج يعلم على طيازك فعملت كدة وأمرني بأني الف واجعل مؤخرتي امامه فلفيت ووضعت وشي على الارض ورفعت مؤخرتي له اكثر فضربني بالكرباج على مؤخرتي وهو بيسألني انتي قلتي انك تخيلتي نفسك وانتي بتتناكي بزوبرين الزوبرين دول في حد منهم زوبري ولا لا؟ فقلت له لا كانو زوبرين اسودين وتخان وطوال اوووي فراح ضاربني بالكرباج تاني وهو قايلي بقة ياشرموطة زوبري مش عاجبك قلت ليه الا عاجبني دة اجمل زوبر داقو كوسي بس انا عاوزة اتناك من زوبرين اسودين وانا بقول دة علشان جوزي سامحلي اني اتخيل اي حاجه عاوزاها لكن ان الخيال يكون واقع دة ممنوع عليا فكنت اكلموا براحتي خالص علشان كلامي دة بيخليه زي التور وهو بينيكني فقالي وانتي تحملتي الزوبرين مع بعض قلتلو اه واحد منهم كان في كوسي والتاني كان جوة خرمي وانا بتناك من دكرين زي الشراميط فراح ضاربني تاني وتالت لحد ما بقيت بتوجع وانا بتأوه ااااه كفاية كدة حرام عليك ااااه وهو نازل فيا ضرب ويبعبص كوسي زي المجنون وراح شايلني من شعري وراميني على الكنبة وبقت طيزي حمرا اوي من كتر الضرب فنمت على بطني وانا رفعالو مؤخرتي وبستفزو وانا بقول ليه انت لو سبتني كدة من غير متنكني انا هروح ادور ع اي حد ينيكني ويجيبهم جوة كوسي فراح يفتح مؤخرتي بيديه ويتف فكوسي وفخرمي وهو يقولي حطي صباعك فكوسك وتخيله كأنو زوبر جواكي فرحت حطاه جوة كوسي وانا بقول بمحن ااااي دة بيوجع اوووي فهو راح حاطط زوبرو بخرمي وراح مدخلو كلو مرة واحدة فحسيت ان روحي طلعت . اااااااحححححح يابن المتناكة انت عملت فخرمي ايه اااااه زوبرك شقني نصين فمسكني من شعري وانا ابعبص كوسي ، وبقة بينيك فيا جامد اوووي وهو يدخل قضيبه لترتطم بيظانو بكوسي من جوة ويخرجو لحد ما يطلع من خرمي ويرجعو من تاني جوايا اااه ياحبيبي ااااه قطعني بحبك وانت هايج عليا كدة انا عاوزاك تنيك شرموطتك ااااااااحححح جوزتك بينيكها حد تاني معاك وعمال بيقطع كوووسهاااا جوزتك بتتناك من زوبرين وانا بقول الكلام دة كان نفسي اوي ان جوزي يشوفني وانا نايمة فوق السباك ومدخل زوبرو جوة كوسي وصاحبو بينيك خرمي وهو واقف خلفي لحد ما جوزي يدخل زوبرو ببقي وابقة اتناك منهم كلهم فراح جسمي كلو بيترعش رعشة الشهوة وانا اجيب شهوتي على صباعي وبقيت مش في وعيي وسيطرت على عقلي شهوتي فطلعت زوبر جوزة من خرمي ولفيت ليه وانا على ركبي فوق الكنبة وروحت واخدة زوبرو جوة بقي وبلحسو وتف عليه زي الشراميط وامص فيه جامد وانا ادعك كوسي بسرعة وبتأوه جامد اااااه اااااااه انا عاوزة اتناك من كل زوبر في مصر ااااححح ياحبيبي نفسي تعمل ليا مفاجئة وتجيب معاك دكرين ينيكوني قدامك ااااااه انا عاوزة ابقى شرموطة بجد ااااااااااحححححح ااااااييي زوبرك حلو اوي يادكري فبقيت بمص زوبرو لغاية ما جاب لبنو جوة بقي فروحت بلعاه كلووو وانا ابعبص كوسي وابص لجوزي بنظرات كلها محن وشرمطة لحد ماجبتهم على صوابعي فلقيت زوبر جوزي لسة واقف كانو ماجابش لبنو خالص واقف زي العامود وهو بيقولي انا في حياتي كلها مشوفتش شهوتي كدة انا عاوز انيك فيكي للصبح ياشرموطة فروحت أعض على شفايفي قدامو ومطلعا لساني واحركوو ببطئ على راس زبرو وانا ببص على جوزي واقلو تنيك فيا للصبح لوحدك ؟ فقالي انتي عاوزة تتخيلي انك بتتناكي من حدا تاني وانيكك احنا الاتنين فقلتلو وانا بعض على راس زوبرو بسناني بالراحه ايوة ياحبيبي عايز تعرف انا بتخيل مين ينيكني معاك؟ فقالي مين؟ روحت قيلالو بكل شرمطة السباك الي جي يصلح الدوش فقالي ودة ايه الي جابو على بالك فقلت دة يحبيبي طول ماهو يصلح في الدوش كان زوبرو واقف جاااامد وهو يبص عليا وكان بيحاول ينيكني وفظل يبعبص فيا اكتر من مرة ويحك زوبرو بمؤخرتي فجوزي قالي ازاي يعني حصل كل دة فقلت لجوزي على كل حاجة حصلت بس ماقلتلوش اني رضعت زوبر السباك كنت خايفة من ردة فعلو فبقة جوزي زي الوحش وهو ماسكني بقوة من شعري ويزق زوبرو جوة بقي كأنو بينيك كوسي ومش سايبني اخد نفسي فبقيت فتحالو بقي على الأخر وهو بينيك فيه لحد ما خلاني اقف على الارض وجي هوة من ورة مدخل زبرو كولو جوة مؤخرتي وهو يقولي افتحي رجليكي عاوز السباك يجي من قدام ويدخل زوبرو كلو جوة كوسك ويرزع فيكي وتبقي واقفة بين دكرين وطواكي زوبرين يامتناكة فروحت مباعدة بين رجلي وحاطة صباعين جوة كوسي وانا بوحوح واتأوه وبقول لجوزي دة زبرو تخين اوي بيعور كوسي ااااه قولو ياحبيبي يطلعو من كوسي ااااااييي فجوزي صفع مؤخرتي بقوة وهو يقول لي انا عاوز اشوفو وهو يعور كوسك ومايرحموش خالص فلفيت وشي على جوزي وانا بعض شفايفي وبقلو يهون عليك جوزتك حيبتك تتناك بزوبر قد زوبر الحصان فجوزي همس فودني وشدني من شعري وهو ينيك خرمي بدون رحمة انتي عاوزة زوبرو فتحمليه يامتناكة فروحت اتأوه جامد وزوبر جوزي بقة منتفخ اوي جوة خرمي ااااه نيكوني انا شرموطة ومتناكة ريحوني ياولاد الكلب ااااااحححح ااااااااه وفظل جوزي ينيك فيا لحد ما جبتهم مرتين وانا واقفة وهو جاب لبنو جوة خرمي وطلع زبرو من خرمي وبقة لبنو بينقط من خرمي على افخاذي وكوسي وانا باخدو بصوابعي وادخل صباعي جوة كوسي فروحت طبعت قبلة على شفايف جوزي وشديتو من ايدو على الحمام وخذنا دوش سوة وانا بشاورلو على كل مكان في الحمام زنقني فيه السباك وبحكيلو على كل الي حصل من غير ما اقولو اني مصيت زوبر السباك لحد ما وقف زبرو من تاني وبقة بينيكني جوة الدوش لساعة كاملة لكن كان بنيك فيا بكل رومانسية وهو حاظني ويبوس شفايفي وهو بينيك فيا كنت اعشقو وبموت فيه كنت فعلا سعيدة بعلاقتي الزوجية فبوست شفايفو وزبرو جابهم جوة كوسي فروحت حظناه جامد وبقولو بحبك يا احلة واحن جوز في الدنيا ولبنو بينزل على فخاذي وبحس بشعور جميل اوووي