تواصل مع مشرفين أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج و التعديل) (1 مشاهد)

ج

جدو سامى 🕊️ 𓁈

عنتيل زائر
غير متصل
[success]تواصل مع مشرفين أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج و التعديل)
[/success]

مرحباً بكل رواد أقسام
القصص و الكتابات الجنسية

الموضوع هنا تم إنشاءه خصيصاً
لتسهيل التواصل بينكم و بين طاقم المشرفين علي مدار الساعة

وللتخلص من عشوائة التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم


من فضلك لو لديك أي طلب مثل :-

  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديل علي إحدي قصصك ومشاركاتك
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة في قسم القصص

أو أي شئ أخر ترغب في إصالة لأحد مشرفي أقسام القصص فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي علي هذا الموضوع مرفقاً به رابط القصة, وسيقوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك علي الفور

وسيضع رداً بإتمام المهمة بعدما ينتهي ايضاً
يداً بيد نسعي لتقديم الأفضل و الأكثر جودة

مشرفين أقسام القصص (جدو سامي - قيصر العنتيل)



شكراً جزيلاً لجميع أعضاء العنتيل المميزين
 
ق

قيصر ميلفات

عنتيل زائر
غير متصل
[success]تواصل مع مشرفين أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج و التعديل)
[/success]

مرحباً بكل رواد أقسام
القصص و الكتابات الجنسية

الموضوع هنا تم إنشاءه خصيصاً
لتسهيل التواصل بينكم و بين طاقم المشرفين علي مدار الساعة

وللتخلص من عشوائة التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم


من فضلك لو لديك أي طلب مثل :-

  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديل علي إحدي قصصك ومشاركاتك
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة في قسم القصص

أو أي شئ أخر ترغب في إصالة لأحد مشرفي أقسام القصص فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي علي هذا الموضوع مرفقاً به رابط القصة, وسيقوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك علي الفور

وسيضع رداً بإتمام المهمة بعدما ينتهي ايضاً
يداً بيد نسعي لتقديم الأفضل و الأكثر جودة



شكراً جزيلاً لجميع أعضاء العنتيل المميزين
دايما عندك الحصري
 
ق

قيصر ميلفات

عنتيل زائر
غير متصل
أرجو دمج الأجزاء وكتابة مكتملة حتي الجزء العاشر
موجود في التعليقات

 
م

ميلفاوي

عنتيل زائر
غير متصل
أرجو دمج الأجزاء وكتابة مكتملة حتي الجزء العاشر
موجود في التعليقات

تم صديقي
 
ق

قيصر ميلفات

عنتيل زائر
غير متصل
تم صديقي
تسلم صديقي
 
M

Mazen El-5dewy

عنتيل زائر
غير متصل
من تقدم لتقدم ??
 
M

Mazen El-5dewy

عنتيل زائر
غير متصل
ارجو الدمج وكتابه متسلسله حتى الجزء الثاني وشكرا

(الجزء الثاني)

نور طلعت ورايا، قالت بزعيق طريقتك دى مش هتنفعع معايا، لازم يكون فيه ثقه ما بينا
المره دى عدت على خير لكن انا مش هسمح تشك فيها ولا تعاملنى بالطريقه دى

كنت مضايق جدا، لكن موقفى ضعيف، قلتلها انا عايزك!

قالت بعد إلى عملته ده؟
كل إلى همك ترضى رجولتك من غير اى أهتمام بمشاعرى ؟



المفروض تعتذرلى! ؟

حسيت ان الارتباك والخوف إلى كان فى نبرة نور تغير ١٨٠ درجه، بتتكلم بثقه وثبات

نور؟ انتى مقلتيش ليه ان والدتك تعبانه؟

نور باستغراب ماما تعبانه؟

انا كلمتها امبارح وقالت إنها كانت تعبانه

نور سكتت شويه وقالت، اه، نسيت

قلت فى بالى نسيتى؟

البنت دى مش سالكه طول فترة الخطوبه وانا حاسس بكده، بنت جميله وصغيره ايه الى يجبرها تتجوز صالونات؟

قربت منها احضنها هربت من بين ايديا دخلت اوضتها وهى بتقول من فضلك ما تحاولش تقرب منى لحد مت انسي الموقف الزفت إلى عملته معايا

من زعلى عملت كوباية شاى ودخنت سيجاره فى البلكونه
خلصتها ودخلت
وانا فى الصاله سمعتها بتتكلم فى الفون بصوت واطى برضه
وبتضحك كتير



قربت من باب الاوضه من غير ما تحس

سمعتها بتقول اه عارفه
انا بحاول اهو
يومين طيب مش هينفع دلوقتى

بعد كده سمعت هههههههه، متقلقش دا بقف كبير

غصب عنى صوتى طلع بتكلمى مين يانور؟

كنت واقف ورا الباب من بره

ردت بزعيق بكلم اخويا مدحت تحب تشوف وتسمع، تفضل اسمع المكالمه؟

قلتلها ان بستفسر، بطمن عليكي مش اكتر!

قالت نور بسخريه،ممكن اكمل المكالمه يعنى؟

قلتلها ماشي

القصه للكاتب اسماعيل موسى

الكلمه إلى سمعتها بعد كده رنت فى ودانى

سمعتها بتقول، شفت بقا بكلمك بصفه رسميه
وضحكت ضحكه مايعه

بتكلم اخوها ازاي كده؟
وانا همنعها ليه؟

رنيت على مدحت اخوها لقيته انتظار وقتها لومت نفسي وسكت قعدت ادخن سيجار لحد صدرى ما اتحرق

خبطت على الباب كانت الساعه ١١ بالليل قلتلها انا نازل
الفون كان فى ايدها،
سألتنى هتتأخر؟

قلتها اه اصلى مخنوق شويه، فتحت الباب نطت من على السرير وباستنى فى خدي

استغربت طبعا



خرجت من الشقه ودماغى بتضرب حريقه، سبت الباب بتاع الشقه مفتوح

وتمنيت انها تنسي باب غرفتها مفتوح كان عندي خطه ونفسي تكمل
علشان اقضى على الشك الى جوايا

بعد ساعه تليفونها كان فيها انتظار كنت برن عليها من رقم غريب
وتأكدت ان مدحت اخوها مش بيكلمها

رجعت على الشقه وانا بمشى زى الحرامى ناحية الباب

اتصدمت لما لقيت باب الشقه مقفول كده هضطر افتح بالمفتاح ونور هتحس انى وصلت.....

فتحت الباب وان شاعر بالخيبه ان خطتى فشلت، الظاهر ان نور حويطه وذكيه اكتر مما اتوقع

رميت جسمى على الكنبه، كان نور أوضة نور مفتوح، بحركه عشوائيه قمت تانى وضغطت على اوكرة باب الاوضه وانا بقول ان وصلت يا نور


الباب كان مقفول من جوه زى ما توقعت، قالت حمد **** على السلامه

قلتلها افتحى عايز اتكلم معاكى شويه؟


سمعت دربكه جوه الاوضه وهى بتقول لحظه واحده
استنيت دقيقه لحد ما فتحت الباب، ببص ناحيتها
قالت اسفه كنت بغير هدومي، وشها كان ميك اب كامل
وكان فيه قميص نوم مرمي على السرير

ممكن تليفونك لحظه يا نور؟

قالت اه طبعا، لحظه واحده بس

قفلت النت واديتنى التليفون، ببص فيه مكنش فيه مكالمات صادره ولا وارده غير مامتها واخوها

صور ليها بفستان الفرح
بيجامة النوم

قمصان نوم مختلفه

انتى صورتى الصور دى امتى؟ وليه

اتوترت شويه، عروسه بقا يا ادهم متحرجنيش



عروسه؟

احنا لسه مدخلناش اصلا

اه، قول بقا ان دا كل إلى همك وكل شويه تعايرنى بيه

ما احنا مش هنفضل كده اخوات كتير يا نور؟

كدا فات تلت اربع تيام اعتقد دا وقت كافى جدا، مش كفايه مامتك جابت شيخ وفكرانى.... مربوط

انا مقدره كل ده و**** يا أدهم بس اصبر شويه لحد ما اتأقلم على الوضع
احنا قدامنا العمر كله

بس انتى قلتى لوالدتك معرفش وكدبتى؟

كانت غلطه يا أدهم اوعدك متحصلش تانى مش هقول لماما على أسرارنا ابدا

بس احنا لازم نحاول يا نور انا مش هاكلك

نور بفزعه لا مش هقدر، مش هستحمل تلمسنى سيبنى شويه ارجوك

قلت فى سرى فيه حاجه غلط انا متأكد، نور وشها اتغير تانى
مبقتش افهم تحولاتها

طيبه ولا خبيثه؟

متمرده ولا هاديه؟

أدهم انا هنام!

قعدت على السرير،وانا هفضل انام بره كتير كده؟

انا كمان عايز انام هنا

نور بزعل نام انت هنا وانا هنام فى الصاله

ببرود قلتلها ماشي، اصلا عضمى اتكسر من نومة الكنبه

ماشي يا أدهم، نور خرجت لبره وقعدت فى الصاله

ابقى فرجيني هتكلمى اخوكى او الشخص ده ازاي بقا؟

قفلت باب الشقه وباب الاوضه مش بالساهل، نور حويطه ومخبيه حاجه

فضلت مستنى اسمع صوتها فى الفون محصلش، وقبل ما قلبى يطمن
بصيت من خرم الباب لقيتها شغاله رسايل على الفون

يابنت اللذينه! ؟

القصه للكاتب اسماعيل موسى

استنيت شويه بعدها خرجت فجأه ومشيت ناحيتها قبل ما تقفل الفون كنت عندها

سألتنى فيه ايه؟

هقعد معاكى شويه مش جيلى نوم

ورينى الفون بتاعك كده؟

انت هتفتش فيه يا أدهم تانى لسه شاكك فيه، انا قلتلك مش هقبل الوضع ده

هاتى التليفون يا نور!

نور سبتت عنيها عليا وقالت لا
ارجو منك نشر الجزء بالتعليقات في القصه و ارسل الرابط هنا في موضوع الدمج
 
ق

قيصر ميلفات

عنتيل زائر
غير متصل
ارجو الدمج وكتابه متسلسله حتى الجزء الثاني وشكرا

(الجزء الثاني)

نور طلعت ورايا، قالت بزعيق طريقتك دى مش هتنفعع معايا، لازم يكون فيه ثقه ما بينا
المره دى عدت على خير لكن انا مش هسمح تشك فيها ولا تعاملنى بالطريقه دى

كنت مضايق جدا، لكن موقفى ضعيف، قلتلها انا عايزك!

قالت بعد إلى عملته ده؟
كل إلى همك ترضى رجولتك من غير اى أهتمام بمشاعرى ؟



المفروض تعتذرلى! ؟

حسيت ان الارتباك والخوف إلى كان فى نبرة نور تغير ١٨٠ درجه، بتتكلم بثقه وثبات

نور؟ انتى مقلتيش ليه ان والدتك تعبانه؟

نور باستغراب ماما تعبانه؟

انا كلمتها امبارح وقالت إنها كانت تعبانه

نور سكتت شويه وقالت، اه، نسيت

قلت فى بالى نسيتى؟

البنت دى مش سالكه طول فترة الخطوبه وانا حاسس بكده، بنت جميله وصغيره ايه الى يجبرها تتجوز صالونات؟

قربت منها احضنها هربت من بين ايديا دخلت اوضتها وهى بتقول من فضلك ما تحاولش تقرب منى لحد مت انسي الموقف الزفت إلى عملته معايا

من زعلى عملت كوباية شاى ودخنت سيجاره فى البلكونه
خلصتها ودخلت
وانا فى الصاله سمعتها بتتكلم فى الفون بصوت واطى برضه
وبتضحك كتير



قربت من باب الاوضه من غير ما تحس

سمعتها بتقول اه عارفه
انا بحاول اهو
يومين طيب مش هينفع دلوقتى

بعد كده سمعت هههههههه، متقلقش دا بقف كبير

غصب عنى صوتى طلع بتكلمى مين يانور؟

كنت واقف ورا الباب من بره

ردت بزعيق بكلم اخويا مدحت تحب تشوف وتسمع، تفضل اسمع المكالمه؟

قلتلها ان بستفسر، بطمن عليكي مش اكتر!

قالت نور بسخريه،ممكن اكمل المكالمه يعنى؟

قلتلها ماشي

القصه للكاتب اسماعيل موسى

الكلمه إلى سمعتها بعد كده رنت فى ودانى

سمعتها بتقول، شفت بقا بكلمك بصفه رسميه
وضحكت ضحكه مايعه

بتكلم اخوها ازاي كده؟
وانا همنعها ليه؟

رنيت على مدحت اخوها لقيته انتظار وقتها لومت نفسي وسكت قعدت ادخن سيجار لحد صدرى ما اتحرق

خبطت على الباب كانت الساعه ١١ بالليل قلتلها انا نازل
الفون كان فى ايدها،
سألتنى هتتأخر؟

قلتها اه اصلى مخنوق شويه، فتحت الباب نطت من على السرير وباستنى فى خدي

استغربت طبعا



خرجت من الشقه ودماغى بتضرب حريقه، سبت الباب بتاع الشقه مفتوح

وتمنيت انها تنسي باب غرفتها مفتوح كان عندي خطه ونفسي تكمل
علشان اقضى على الشك الى جوايا

بعد ساعه تليفونها كان فيها انتظار كنت برن عليها من رقم غريب
وتأكدت ان مدحت اخوها مش بيكلمها

رجعت على الشقه وانا بمشى زى الحرامى ناحية الباب

اتصدمت لما لقيت باب الشقه مقفول كده هضطر افتح بالمفتاح ونور هتحس انى وصلت.....

فتحت الباب وان شاعر بالخيبه ان خطتى فشلت، الظاهر ان نور حويطه وذكيه اكتر مما اتوقع

رميت جسمى على الكنبه، كان نور أوضة نور مفتوح، بحركه عشوائيه قمت تانى وضغطت على اوكرة باب الاوضه وانا بقول ان وصلت يا نور


الباب كان مقفول من جوه زى ما توقعت، قالت حمد **** على السلامه

قلتلها افتحى عايز اتكلم معاكى شويه؟


سمعت دربكه جوه الاوضه وهى بتقول لحظه واحده
استنيت دقيقه لحد ما فتحت الباب، ببص ناحيتها
قالت اسفه كنت بغير هدومي، وشها كان ميك اب كامل
وكان فيه قميص نوم مرمي على السرير

ممكن تليفونك لحظه يا نور؟

قالت اه طبعا، لحظه واحده بس

قفلت النت واديتنى التليفون، ببص فيه مكنش فيه مكالمات صادره ولا وارده غير مامتها واخوها

صور ليها بفستان الفرح
بيجامة النوم

قمصان نوم مختلفه

انتى صورتى الصور دى امتى؟ وليه

اتوترت شويه، عروسه بقا يا ادهم متحرجنيش



عروسه؟

احنا لسه مدخلناش اصلا

اه، قول بقا ان دا كل إلى همك وكل شويه تعايرنى بيه

ما احنا مش هنفضل كده اخوات كتير يا نور؟

كدا فات تلت اربع تيام اعتقد دا وقت كافى جدا، مش كفايه مامتك جابت شيخ وفكرانى.... مربوط

انا مقدره كل ده و**** يا أدهم بس اصبر شويه لحد ما اتأقلم على الوضع
احنا قدامنا العمر كله

بس انتى قلتى لوالدتك معرفش وكدبتى؟

كانت غلطه يا أدهم اوعدك متحصلش تانى مش هقول لماما على أسرارنا ابدا

بس احنا لازم نحاول يا نور انا مش هاكلك

نور بفزعه لا مش هقدر، مش هستحمل تلمسنى سيبنى شويه ارجوك

قلت فى سرى فيه حاجه غلط انا متأكد، نور وشها اتغير تانى
مبقتش افهم تحولاتها

طيبه ولا خبيثه؟

متمرده ولا هاديه؟

أدهم انا هنام!

قعدت على السرير،وانا هفضل انام بره كتير كده؟

انا كمان عايز انام هنا

نور بزعل نام انت هنا وانا هنام فى الصاله

ببرود قلتلها ماشي، اصلا عضمى اتكسر من نومة الكنبه

ماشي يا أدهم، نور خرجت لبره وقعدت فى الصاله

ابقى فرجيني هتكلمى اخوكى او الشخص ده ازاي بقا؟

قفلت باب الشقه وباب الاوضه مش بالساهل، نور حويطه ومخبيه حاجه

فضلت مستنى اسمع صوتها فى الفون محصلش، وقبل ما قلبى يطمن
بصيت من خرم الباب لقيتها شغاله رسايل على الفون

يابنت اللذينه! ؟

القصه للكاتب اسماعيل موسى

استنيت شويه بعدها خرجت فجأه ومشيت ناحيتها قبل ما تقفل الفون كنت عندها

سألتنى فيه ايه؟

هقعد معاكى شويه مش جيلى نوم

ورينى الفون بتاعك كده؟

انت هتفتش فيه يا أدهم تانى لسه شاكك فيه، انا قلتلك مش هقبل الوضع ده

هاتى التليفون يا نور!

نور سبتت عنيها عليا وقالت لا
اخي هذا خطأ اقرأ قوانين القصص قبل ذلك

الجزء يوضع في تعليق

وبعد ذلك تنسخ رابط القصة وتضعها هنا في تعليق ويتواصل معك مشرف القصص ويدمج لك
 
M

Mazen El-5dewy

عنتيل زائر
غير متصل
اخي هذا خطأ اقرأ قوانين القصص قبل ذلك

الجزء يوضع في تعليق

وبعد ذلك تنسخ رابط القصة وتضعها هنا في تعليق ويتواصل معك مشرف القصص ويدمج لك
شكرا للتوضيح المفصل يا صديقي ♥?
 
ق

قيصر ميلفات

عنتيل زائر
غير متصل
ارجو منك نشر الجزء بالتعليقات في القصه و ارسل الرابط هنا في موضوع الدمج
تمام هو كذلك
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى أسفل