ا
ابيقور
عنتيل زائر
انا احمد عندي عشرين سنه انا ساكن في حي شعبي وكل حاجه في شعبيه ياعني الستات والبنات بالعبايات وكل واحده وجسمها في العبايه انا ساكن في الدور التاني في الدور الاول ساكنه واحده مخلفه اربع بنات عشان متتوهوش هذكر كل اسم في وقتو قصتي بتبدا مع ندي ندي ١٩سنه بس حلوه وجسمها حلو رفيعه من البطن بس صدرها حلو ومرفوع وطيزها من وره مرفوعه كده بس مش اوي ندي من زمان وانا وهي معجبين ببعض وبنتكلم كتير وبنقعد نتكلم في كل حاجه الحب والكلام العادي السكس مش اوي وفي يوم راجع بالليل من قعدتي بتاعت كل يوم كلمتني في التليفون
ندي. ايه يا حبيبي فينك كده الوقت اتاخر
انا. انا خلاص في الطريق اهو اجيبلك حاجه اديهالك وانا طالع
سكتت ثواني وقالتلي
ندي. اه ممكن تجيبلي شوكولاته
انا. عيني يا روحي هجيبهالك واعدي عليكي وانا طالع
ندي. ماشي يا روحي هستناك
اشتربت الشوكولاته وبعتلها اني طالع وفتحتلي وكانت زي القمر فتحت ببجامه وحسمها باين فيها وطلعت كده وردت الباب
انا. خدي يا قلبي الف هنا
ندي. تسلم يا روحي بحبك
انا. كده طب مفيش بوسه حتي
ندي. لا طبعا عيب يلا امشي
انا. خلاص انا غلطان اني جيبتلك وبلف اطلع
ندي. خلاص استني وحت باستني في خدي قولتلها تاني جت تبوسني روحت لافف دماغي وجت علي شفايفي
ندي. علي فكره انت قليل الادب وانا غلطانه اصلا
انا. بضحك زي القمر يابت وطلعت
طلعت استحميت وغيرت وبمسك الموبايل لاقيت رساله علي الواتس
ندي. طلعت يا سافل
انا. اه يا قلب السافل
ندي. متتملمش معايا انت قليل الادب
انا. خلاص بقي يا نونا كل ده عشان بوسه
ندي. ماشي يا قلب النونا
انا. بس البجامه موت عليكي يا بنت الكلب
ندي. خدت بالي وعينك عماله تطلع وتنزل
انا. مقدرش يا نونا اتحكم في عيني
ندي. انا حلوه اوي كده
انا. واكتر من كده كمان يا قمري
قعدنا نرغي شويه وقفلنا تاني يوم نفس الموضوع وسالتها عايزه حاجه قالتلي اه حسيتها بتتلكك وجيبتلها وفتحت بحتت قميص طويل ورقبتها وربع فلقت صدرها باينه وطلعت وردت الباب
انا. واقف مذهول احااا ايه ده يا بت
ندي. ايه يا روحي حلوه
انا. اوي اوي
لاقيتها مره واحده حت في حضني فهمت انها سخنه
خدتها في حضني وبحسس عليها من ضهرها ونزلت لطيزها
ندي. توء توء عيب كده
انا. هششششش طول ما انتي في حضني اخرصي
ندي. بطريقه طفوليه حاضر يا بابا
طلعت وشها ونزلت علي شفايفها بوس ومص وادخل لساني مع لسانها وهي سايحه خالص مسكت ايدها حطيتها علي بتاعي لاقيتها قفشت فيه
ندي. هومالو عامل كده ليه ده
انا. حقو انتي مش شايفه هو شايف ايه
ندي. شايف ايه
من غير كلام نزلت علي بزازها وطلعتهم ونزلت رضع وقعدت ارضع لاقيتها بتترعش
انا. جيبتي يا روحي
ندي. اممم اممم اتغرقت يا قلبي اوي من تحت
حطيت ايدي ودخلتها علي كسها وجيبت من عسلها ولحست وكان طعمو حلو وقولتلها خدي دوقي طلعت لسانها وقعدت تلحس
انا. طب وحبيبك مش هتريحيه
ندي. عايزني اعملك ايه
انا. تمصي لحد ما اجيب
نزلت علي كول ونزلت البنطلون والبوكسر ومسكتو وقعدت تمص وتتف وكامت جامده اوي لحد ما حيبتهم في بقها بلعتهم طبعا احنا كان الوقت متاخر والموضوع بردو مطولش اوي وسيبتها وطلعت
ندي علي الواتس. انا اتبسطت اوي بجد
انا. انا اكتر يا روحي يا ريت تبسطيني كده كتير
ندي. عيني يا روحي كل شويه دلع من ده ولسه انا هوريك ايام عمرك ما شوفتها.
الجزء التاني
فضلنا علي الحال ده كام يوم وفي يوم اهلي كانو بره من الصبح وهيقعدو يومين بره كلمتها
انا. الو يا قلبي
ندي. ايه يا حبيبي
انا. بقولك ايه البيت فاضي ما تطلعي تقعدي معايا شويه
ندي. لا طبعا اخاف حد يحس ولا ياخد بالو
انا. يا بنتي متقلقيش هتطلعي عادي وانا هبقي فاتح الباب واهلك قوليلهم اي حاجة ممكن تقولي هقعد عند صاحبتي وهتاخر
ندي. خلاص ماشي انا هتصرف وقفلت وشويه وجاتلي رساله
ندي. افتح الباب انا طالعه
انا. ماشي متتاخريش
وطلعت بسرعه وانا قفلت الباب وببصلها لاقيتها قمر كانا لابسه بنطلون جينز ضيق شويه وبلوزه وكان شكلها قمر بوستها علي طول قالتلي
ندي. ايه سخن كده ليه
انا. سخن دانا مش هرحمك
ندي. ضحكت ماشي ياعم بس اهدي طيب وباستني هي
انا. اقلعي يا لبوه يلا
ندي سخنت من الشتيمه
ندي. حاضر يا قلب اللبوه
قلعت وبقت بالاندر والبرا بس وكان لونهم بينك وانا روحت عليها ونزلت علي شفايفها بوس ومص ولحس والعب بلساني في لسانها ونزلت علي بزازها طلعتهم من البرا ونزلت في واحد مص ورضع والتاني تقفيش واقرصهم من الحلمه
ندي. اااه اااااه براحه يا احمد شويه
انا مش برد ومكمل ونزلت علي كسها قلعتها الاندر ومكنش في شعر خالص ونزلت ابوس والحس فيه
ندي. اااه ااااه لالالا مش قادره اه هجيب هجيب ااااه
هي نزلت وانا خدتهم في بقي وخدت حبه وطلعت تفتهم في بقها
انا. عسلك حلو يا متناكه
ندي. حلو اوي يا احمد
انا. جيبتي بسرعه اوي
ندي. انت هيجتني ولعتني مبقتش قادره
انا.طب يلا علي فكره انا كل ده لسه بهدومي
اتعدلت ونزلت قلعتني كلو وقلعتني البوكسر
ندي. بص بقي المتناكه هتعمل فيك ايه
ونزلت علي زبري مص وكان مصها جامد
انا. اااااه يا بنت المتناكه مصك جامد اوي
ندي. امممم متمتع يا احمد
انا. اوي يا كسمك اوي
ندي. اههه اشتم اوي يا احمد بحب الشتيمه اوي
انا. بتحبي تتهزقي يا كسمك
ندي. اه هزقني اوي مرمطني يا احمد
انا. طب قومي يا كسمك هاتي اي كريم للشعر وتعالي
جابت وحت وحطيت علي ايدي وفي خرم طيزها وبقيت ابعبص وبدخل صباع وبدخل التاني
ندي. ااااهه ااااه بيوجع يا احمد اوي بيوججع براحه ااهههه
انا. معلش يا نونا هيوجعك دلوقتي بس بعد كده هتحبيه اوي
وطلعت الصباعين وبدات احط راس بتاعي
ندي. ااااااه اااااه مش قادره يا احمد هيوجعني لا لا والنبي
بدخل ومش سامع ودخلت لنصو
ندي. خلاص خلاص حلو كده ااااااه ااااااه اااااااه مش قادره مش قادره ااااااههههه اااااااهههه حرام عليك كفايه حرام ابوس رجلك
انا. اسكتي بقي يا بنت المومس هتتبسطي دلوقتي
وبدخل اكتروبلعب في كسها عشان متحسش بالوجع
ندي. اااامم ااااههه ااامممم مش قادره بيوجع بيوجع اوي
انا. هو ايه اللي بيوجع يا شرموطه
ندي. بتاعك
انا. لا قولي اسمو عدل يا مومس
ندي. اااااه اااه اااه زبرك زبرك بيوجع
انا. بيوجعك في يا بنت القحبه
ندي. اااااااه طيزي بيوجع طيز بنت القحبه اوي اااااااههه
انا. امك قحبه يا متناكه بتشتمي امك
وببدا انيك براحه خلاص بعد ما اتعودت عليه
ندي. اه اشتمها امي قحيه ولبوه ومتناكه
انا. بزود شويه في النيك يا بنت العرص بتشتمي امك كل ده
انا فهمت انها كمان بتحب التعريص
ندي. اه اااااه ااااااااه اههههه اشتمها اااهه بنت المتناكه دي
انا. هي مين يا لبوه دي
ندي. امي الشرموطه اشتمها يا احمد
انا. امك شرموطه يا متناكه وعايزاني اشتمها امك اسمها ايه يا نجسه يا معرصه
ندي. ياسمين ااااااه اااااه ياسمين الشرموطه
انا. طب يلا يا بنت ياسمين المتناكه عايز اجيب بدل ما انزل انيك امك
ندي. اهه نيكها اااوووووف
وبتهيج وبتجيب عرفت ان عجبها الموضوع وعمال ارزع فيها
انا انيك مين يا معرصه
ندي. نيك ياسمين المتناكه
انا. ياسمين دي امك يا لبوه هتعرصي عليها
ندي. اه هعرص عليها اووووف يا احمد اااااوف
طلعتو وخلتها تمصو وجيبت علي وشها وبلعت شويه واتهمدنا انا وهي علي السرير
انا يخرب بيت امك دانتي وسخه اوي ولسانك اوسخ
ندي. معرفش بقي الكلام طلع مني كده
انا بس انتي بتحبي تتشمي ليه كده
ندي. معرفش بقي هو انا كده
انا. وطلعتي معرصه كمان علي ياسمين وبضحك
ندي اتكسفت ودخلت حضني وخبت وشها في صدري
انا. احااا اللي يشوفك ميشوفكيش من شويه وانتي عماله تشتمي وتعرصي
ندي. وهي في حضني خلاص بقي يا احمد عيب
خظتها في حضني وقولتلها علي فكره عادي في ناس كتير كده
ندي. ناس كتير ايه
انا. يحبو يشوفو امهاتهم نايمه مع رجاله
ندي. ياعني انت مش زعلان من الكلام اللي قولتو ولا شايفني شمال
انا. لا طبعا انتي حبيبتي وده كلام بيني وبينك وعايزك طول ما احنا مع بعض تقولي اي حاجة عادي ومتتكسفيش
ندي. باستني بحبك اوي يا روحي
انا. وانا بحبك اكتر وخدتها في حضني
شويه وقومنا خدنا دش عملنا تاني في الحمام وبردو كان في شتايم وتعريص
انا. علي فكره انا هبات لوحدي ما تخليكي
ندي. لا طبعا بس وعد اطلعلك الصبح من بدري
انا. طب بصي خدي مفتاح الشقه خاليه معاكي اطلعي وابقي صحيني عايزم انتي تصحيني
ندي. خدتو حاضر يا حبيبي وهحضرلك مفاجأة حلوه اوي كمان بكره
انا. خلاص هستناكي يا قلبي باي.
الجزء التالت
دخلت نمت بعد ليله مع ندي كانت جامده اوي واعترفتلي انعا ديوثه فيها وبتحب امها تتشتم وتشوفها نايمه مع حد وامها اصلا كانت حلوه جدا هي حوالي ٤٠سنه بس سنها مش باين عليها وكانت بيضه كان صدرها صغير شويه بس كان حلو وطيزها كانت كبيره كده وكان شكل جسمها حلو اوي في العبايات السوده وشعرها كانت بتصبغو احمر علي طول وعليها لسان ابن متناكه زي ما قولتلكو احنا من منكقه شعبيه اوي وهي كانت تعتبر متربيه في الشارع فكان عليها لسان وتقول اي شتيمه تتخيلها المهم نزلت ندي وبعتلها علي الواتس
انا. علي فكره انتي بسطتيني اوي وشيلي من دماغك حوار اني اشوفك وحشه ده انتي حبيبتي وانا حبيتك اكتر لما متعتيني يا روحي
ندي. وانا كمان بحبك اوي وفرحت انك مزعلتش مني وعرفت ان دي حاجه غصب عني
انا. يابنتي ازعل منك ليه وحاجه غصب عنك ايه دي متعه وانتي دي متعتك مفيهاش حاجه ياعني
ندي. ماشي يا روحي بكره محضرالك مفاجاه حلوه
انا. هستناكي يا روحي
ودخلت نمت ونمت علي طول مصحتش غير علي ان بتاعي في حاجه سخنه شويه وانو متغرق بفتح عيني براحه لاقيت ندي عماله تمص ومغمضه عينها وبتمص جامد اوي سيبتها شويه
انا. بتعملي ايه يا لبوه علي الصبح
ندي. فتحت عينها وبصتلي بدلعك يا روحي
انا. طب كملي يا كسمك
ندي فضلت تمص شويه
انا. ااه اااه هجيب يا ندي مش قادر هجيب
ندي. هاتهم في بقي
انا. يا بنت المتناكه اهههههههه
وحسيت اني نزلت لبن كتير اوي وندي بلعت اللبن كلو وجت في حضني خدتها في حضني قولتلها
انا. علي الصبح كده يا بنت الكلب تهديني
ندي اعمل ايه منظرك كان حلو وانت نايم فقولت اصحيك بدلع
انا. احلي دلع ومسكت شفايفها قعدت ابوس فيها وامصهم
ندي. كفايه تعالي بقي افطرك يلا هقوم احضرلك فطار
مسكت موبايلي وعشر دقايق لاقيتها بتنده عليا خرجت ولاقيتها حضرت السفره وكانت لابسه قميص نوم ازرق وكان حلو اوي علي جسمها
انا. ايه القمر اللي علي الصبح ده يا ريتني عايش لوحدي علي طول
ندي. ضحكت طب كل يا قلبي يلا قبل الاكل ما يبرد
جت تقعد جمبي قولتلها لا وخدتها علي دجلي وقعدت وقعدت تاكلني وكل شويه تبوسني وقالتي
ندي. يلا خلص اكلك عشان اوريك المفاجاه
انا. ماشي يا قلبي
وكلت وخلصت قالتلي اسبقني علي الاوضه وانا جايه
دخلت ولاقيتها ماسكه موبايلها وقفلت النور وجت قعدت جمبي علي السرير
ندي. امبارح لما انت اتكلمت معايا طمنتني وحسستني انك بتحبني فعلا ووانا بحبك اوي واللي هعملو معاك ده اللي حلمت اني اعملو في يوم مع حبيبي ونكون بنتمتع مع بعض
ولاقيتها مسكت التليفون وفتحتو وفتحت الخزنه وديتهوني واحا علي اللي لاقيتو مصوره امها في كل حته وفي كل مكان وبكل لبس حتي الملط انا مدخلتش علي الصور بس شوفتها كده من بره
انا. ده بجد يا ندي انتي تعملي وتصوري كل الصور دي وبقيت مش مصدق
ندي. انا مكنتش اعرف انا بعمل كده ازاي بس صدقني انا مكنتش بكلم حد ولا حد طلب مني اني اعمل كده انا عملت كده لوحدي مع نفسي
انا. قفلت الموبايل انا مقولتش انك كلمتي حد وانا عارف انك بتحبيني وعارف ان دول متعتك ولو مش حابه ابص فيهم معنديش مشكله ولا اكني شوفت حاجه اصلا
ندي. لا كبعا انا خابه اوريهوملك وعلي فكره لما بدانا نتكلم كنت بتخيل اني بصورلك انت وانت تقعد تشرمطني معاك وتقولي صوري وابعتي وتشتمني وتؤمرني
انا. وانا بوعدك انك هتشوفي معايا متعه مشوفتيهاش قبل كده افتحي يا بنت الكلب يلا التليفون ده فرجيني علي امك
ندي. بابتسامه حاضر وفتحتو
انا مسكت الموبايل وقعدت اتفرج احااا ايه كل ده صور بقمصان نوم وصور ملط وصور وهي بتستحمي وصور وهي بتغير هدومها وفيديوهات وهي ماشيه وهي بتغير ووهي نايمه وهي بتستحمي كل حاجه وفي وسط ما انا بتفرج لاقيتها مسكت بتاعي وبتلعب في براحه وقربت علي ودني بتوشوشني
ندي. امي عجبتك
انا. اوي يا متناكه اوي
ندي. ايه عحبك فيها يا روحي
انا. احا يا كسمك كل حاجه بزازها وطيزها وكسها وشعرها اللي بتعملو زي الشراميط وكل حاجه فيها
ندي. زودت اللعب ولسه من هنا ورايح همتعك بامي اوي
انا. عيلتك كلها يا متناكه هتمتع بيهم
ندي. انت اؤمرني بس وانا انفذ
انا هيحت عليها وسيبت التليفون وقومت مسكت ندي وقعدت ابوس في كل حته فيها وامص بزازها وارضع والحس فلقت بزازها ونزلت لتحت وبقيت الحس سرتها ووصلت لكسها وقعدت الحس فيه جامد اوي وامص في زمبورها والحس جامد وهي بتتلوي زي التعبان وتطلع بوسطها وتنزل وتشد في شعري وجبتهم وقعدت تنطر جامد اوي وكتير اوي وغرقت وشي والسرير طلعت لفوق لوشها
انا. الحس عسل امك من علي وشي يا بنت المتناكه يلا
لاقيتها هاجت اوي ونزلت علي وشي لحس وبقت تمص في مناخيري وشفايفي وقلبتني علي ضهري ونزلت مص جامد اوي
انا. ااه عايز انيكك يا لبوه يا بنت المتناكه
ندي. يلا نيك اللبوه بنت المتناكه اللي هتعرصلك علي امها
اتعدلنا وخليتها في وضع الدوجي وحطيت بتاعي علي خرم طيزها وبدخل بسرعه شويه
ندي. اااااه ااااااه ااااااااه يخرب بيت امك براحه عليا يا ابن الكلب ااااااااههه ااااااااه
انا. خرمك سخن اوي يا مومس ضيق علي زوبري اوي يا بنت الهايجه
ندي. اااااه ااااااه ااااااه انا هايجه زي امي ريحنا يا احمد
انا. اريحك انتي ومين
ندي. انا وماما يا احمد انا هخليك تنيكها هي بقالها كتير متطلقه ومتناكتش
انا. خلاص هاتيها معاكي يا كسمك المره الجايه
ندي. ااااااه اااااه مش قادره ااااااه كسم كلامك ده ااااه وبتجيب في عسلها
انا. ااااه اااااه وجيبت في طيزها
ندي. اااااوف يا احمد اااااوف سخنين اوي ااااااح
اتعدلت وهمدت علي السرير وهي جت في حضني ولاقيتها بتبوس في جسمي وبتلحس عرقي حتي تحت باطي بتلحسو
انا. يخرب بيت كسمك دانتي هايجه اوي
ندي. بسببك يا حبيبي انت اللي سخنتني
انا. هتخليني انيك امك بجد يا ندي
ندي. لو انت عايز انا معنديش مشكله واحيبلك عيلتي كلها كمان بس علي شرط
انا. مع اني مبحبش الشروط بس قولي
ندي. تحبني انا بس وتنيكهم هما متعه مش اكتر
انا. انا كده كده بحبك ولو انتي عايزه نبقي انا وانتي بس والباقي خيال معنديش مشكله
ندي. لا انا عايزه امتعك عادي طالاما متعه هجيبهم تحت زوبرك ده واولهم ياسمين
انا. طب يلا يا معرصه نستحمي عشان تنزلي عشان ياسمين متقلقش عليكي
دخلنا استحمينا ومصتلي شويه بس منزلتش وهي لبست ونزلت وشويه وانا قاعد افتكرت كلامها وخيالها مع نفسها وحبيت امتعها
انا. دخلتلها علي الواتس بت
ندي. قلب البت
انا. وحشتيني يا لبوتي
ندي. هو انا لحقت دانا لسه نازله يا قلب لبوتك
انا. امك المتناكه لابسه ايه
غابت ثواني وحسيتها هاجت وفرحت باني فهمت كلامعا وبعملو
ندي. لابسه قميص نوم اسود ومفيش حاجه تحتو
انا. وريني يا معرصه
ندي ردت بصورتين لامها وكان القميص فاجر عليها
انا. المتناكه ياسمين جامده اوي يابت
ندي. اكيد اومال انا طالعه لمين
انا. طب انا هنيكها ازاي
ندي. هي متطلقه بقالها كتير اكيد هايجه انت العب بقي علي الموضوع ده
انا. خلاص انا هفكر مع نفسي والاقي حل
ندي. ماشي يا نايكني انا وماما.
الجزء الرابع
خلصت كلام مع ندي ونمت وصحيت تاني يوم عادي ومسكت موبايلي وبدات اسكرول فيه عادي
ندي. صباح الخير علي جوزي اللي بعشقو
انا. صباح النور يا قمري
ندي. صحيت متاخر ياعني
انا. اعمل ايه بقي في بنت كلب هدتني طول اليوم
ندي. فدايا يا حبيبي
انا. ماشي يا روحي اومال اللبوه الكبيره فين
ندي. اللبوه الكبيره اهيه موجوده
انا. لابسه ايه
ندي ردت بصوره لامها وكانت لابسه قميص اسود
انا. امك جامده اوي مش هتخليني انيكها بقي
ندي. تعالي وهو انا منعتك بس هتخليني اتفرج
انا. وحيات كسمك لهنيكها وافرجك عليها وهخليكي تبقي معانا كمان
ندي. اوف امتي بقي
انا. قريب يا لبوتي بقولك صحيح هي عارفه ان احنا بنتكلم
ندي. اه وعارفه اني بحبك اوي كمان بس طبعا مش عارفه اللي بنعملو
انا. طب ما حلو ده طب بصي انا عايزك تعرفيها اني زعلان منك بالطريقه كده
ندي. ليه طيب
انا. كده قوليلها بس يمكن اللي في دماغي يمشي وتخلي بالك واحنا بنتكلم متاخدش بالها يلا وانا هنزل لصحابي وارجع بالليل اكلمك
ندي. ماشي يا روحي خلي بالك من نفسك
نزلت ولفيت مع صحابي وقضيت يومي عادي وهزار وضحك وروحت لاقيت رسالتين علي الواتس رساله من رقم غريب ورساله من ندي
ندي. انا فهمتها انك انت اللي زعلان مني ومش بتكلمني وعيطتلها كمان ومكلتش وقاعده في الاوضه ولما توصل طمني عليك
انا. ماشي يا حبيبتي انا وصلت قومي كلي طيب يلا وابعتيلي
ندي ردت في ساعتها. حاضر يا بابا
طلعت اشوف الرساله التانيه وكنت متوقع صاحبها
الرقم الغريب. احمد ازيك كلمني لما تروح
انا. مين
قومت حضرت اكل لنفسي وكلت ورجعت امسك الموبايل
رقم غريب. انا ياسمين ام ندي عامل ايه
انا. تمام يا ام ندي انتي عامله ايه
ياسمين. انا كويسه ايه رجعت متاخر ياعني دانا بعتالك من بدري
انا. عادي بقي مبحبش قعدت البيت
ياسمين. ماشي يا احمد قولي بقي انا عارفه انك انت وندي بتتكلمو ياعني وبتحبو بعض وانا لما لاقيتها بتحبك بجد سيبتكو ولاقيتك بتعوضها عن ابوها اللي طلقني ونسينا اصلا وعرفت انك زعلان منها فحبيت اعرف انت زعلان ليه
انا. اولا انا بحب ندي بجد ومش بلعب بيها بس هي مش بتسمع الكلام
ياسمين. ازاي ياعني مش فاهمه
انا. ياعني اقولها متلبسيش ايه الاقيها بتلبسو بردو(طبعا انا بحور اي حاجة انا عملت كده عشان تكلمني بس)
ياسمين. يابني بالهداوه خدها براحه البنات تحب اللي يسايسها وبعدين ندي عامله زي ******* اعتبرها بنتك مش حبيبتك
انا. بنت ايه دي بنت كلب
ياسمين. تصدق عندك حق
انا. خلاص المره دي هصالحها عشان خاطرك انتي بس لو اتكررت تاني هضربها ولو اتكلمتي هضربك انتي كمان
ياسمين. لا خلاص علي ايه انا هخليها تحرم
انا. ماشي يا قمر ابقي ابعتيلي بقي وكلميني انتي بقيتي حماتي خلاص
ياسمين. كنت ببقي عايزه اكلمك بس كنت بتكسف بقول ياعني هيقول عليا ايه وانا عارف ان بنتي ماشيه معاه وساكته
انا. هقول واحده فاهمه وعارفه ان بنتها بتحبني
ياسمين. خلاص ادينا اتكلمنا وانت لو عوزت اي حاجة اسال سلام
انا. سلام
قفلت وطريقتها في الكلام عجبتني وبعتت لندي
انا. عرفيها اننا اتصالحنا يا قحبه
ندي. ماشي يا قلب القحبه بس قالتلك ايه
انا. اتكلمنا عادي لسه منيكتهاش ياعني
ندي. ماشي يا قلبي عقبال ما تنيكها
قفلت مع مريم وعدت الايام وبقينا نتكلم انا وياسمين كتير ونسال عن بعض وبقينا نهزر عادي ونتكلم براحتنا وكنت بنيك ندي كل ما اعرف وفي يوم بعتت لندي علي الواتس
انا. بت يا ندي
ندي. نعم يا بابا
انا. المتناكه فين
ندي . اهيه في اوضتها
انا طب بصي عايزك تقلعي وتكلميني فيديو وتدي الشاشه بتاعت الموبايل للباب وتسيبيه موارب وتتاوهي جامد شويه يلا
ندي. بس افرض ضربتني ولا زعقتلي
انا. لا متقلقيش يلا بس
ندي. حاضر رن طيب
رنيت فيديو وقعدنا نتشرمط انا وهي وتعلي صوتها وحطيت بتاعي علي الكاميرا ولامح البا بيتحرك بس مش شايف هي واقفه ولا لا لحد ما قفلنا وندي نامت بعد ما جابت اكتر من مره بعدها بشويه
انا علي الواتس. ياسمين
ياسمين. نعم
انا. هي ندي فين
ياسمين. نامت
انا. ازاي كانت لسه بتكلمني
ياسمين. تلاقيها اتهدت يا عيني
اتاكدت انها شافتنا
انا. اتهدت من ايه
ياسمين. يا واد ياعني مش عارف ده صوتها جالي اوضتي
انا. هنعمل ايه طيب بندلع بعض شويه
ياسمين. اه ما انا واخده بالي بس خلي بالك من ندي عشان ندي بتحبك اوي
انا. طب وام ندي
ياسمين. وام ندي كمان بتحبك
انا. وانا بموت في ندي وامها خلاص تعالي مكالمه انتي كمان
ياسمين. يلا يا قليل الادب وبعدين انت فيك حيل
انا. عيب عليكي لسه بدري عليا
ياسمين. اومال البت ياعني فرهدت ونامت ليه
انا. فرفوره خالص شكلها طالعالك
ياسمين. يلا يا سافل دانا انيمك وانيم عشره زيك
انا. ايوه يا تقيل انت يا وحش ياما نفسي اجرب
ياسمين. عيل سافل ايه عايز البت وامها
انا. ياريت ده يبقي احلي حاجه في الدنيا
ياسمين. بس يا وسخ سلام
انا. سلام يا قمر
عدت ايام وخظنا علي بعض انا وياسمين اكتر ةبقت تشتم وهي بتكلمني عادي وفهمت ندي انها تقولها اننا اتخانقنا وانعا عايزة تروح عند ستها يومين وعملت كده فعلا وندي راحت لستها
ياسمين. واد يا احمد
انا. ايه
ياسمين. في ايه اللي حصل
انا. مفيش حاجه وانا هسيب ندي كفايه كده انا زهقت
ياسمين. تسيب مين انزل لصحابك فك ولما تطلع نتكلم
انا. لا ماليش نفس مخنوق
ياسمين طب انزلي اقعد معايا شويه
انا. لا لا مش قادر
ياسمين. يلا يا واد انا هتحايل عليك
انا. ماشي
ولبست ونزلت وفتحتلي وكانت لابس اسدال ومش لفه الطرحه رمياها بس علي شعرها والاسدال كان ماسك من فوق علي جسمها شويه
ياسمين. اقعد يا احمد تشرب ايه
انا. لا مش قادر اشرب حاجه
ياسمين. بقولك ايه انا ماليش دعوه بيكو انجز
قولتلها اي حاجة قامت عملت نسكافيه وجت قعدت جنبي
ياسمين. ها قولي بقي في ايه
انا. بنتك خنقتني كل شويه خناق متتاخرش تحت لا متكلمش دي متعملش دي كل شويه خنقه
ياسمين. يا واد بتحبك وبتغير عليك ده بدل ما تفرح
انا. افرح ليه بس انا اتخنقت
ياسمين. خلاص بقي فك بقي
انا. مش كنت ارتبطت بيكي انتي يا قمر
ياسمين. انا هتعمل بيا ايه انا كبرت خلاص
انا. كبرتي ايه بس دلنتي قمر ةبسرحلها شعرها
ياسمين. بس ندي بتحبك
انا. وانتي مش بتحبيني
ياسمين. لا بحبك طبعا
قربت منها لزفت فيها
انا. ياسمين انا بحبك
ياسمين. بتحبني ازاي وندي
انا. بحيكو انتو الاتنين ومن غيرك مش هقدر اكمل مع ندي
ياسمين. ليه يا احمد كده
انا. شششششش خلص الكلام وقربت شفايفي من شفايفها
ياسمين بسهتان كده وبان عليها الهيحان. احمد عيب يا احمد
مسكت في شفايفها ولاقيتها بتتجاوب وقعدنا نبوس بعض ومسكت في بزها وقعدت اقفشلها جامد وعمال ابوس وامص في لسانها وهي بتمص لساني وايدي علي بزها
ياسمين. بعدت عن شفايفي احمد بس كده غلط
انا. انا عايزك انتي مش عايزاني
لاقيتها سكتت وقربتلي تاني
انا. ردي الاول اه ولا لا
ياسمين. اه عايزاك
مسكت شفايفها بوس تاني وقومتها ودخلنا اوضتها وقلعتها اللسدال ولاقيتها باندر وبرا بس نزلتلها البرا ونزل علي بزازها اقفش في واحده وارضع من واحده وهي مغمضه عينها ومش طالع منها غير اااممم اااااه ااااااممم اااام اااامم نزلت علي ركبي ونزلتلها الاندر وكسها مكنش في شعر وده كامت بتقولهولي ندي انها علي طول بتشيلو قعدت الحس في بلساني وابوس بشفايفي
ياسمين. اااااااااه انت بتعمل فيا ايه انا اول مرة حد يعملي كده
انا. بمتعك يا لبوتي
ياسمين. ااااااه اااااه كمل كمل يا قلب لبوتك افشخ لبوتك لحس وعض
وجابت علي وشي وقالتلي اسفه قولتلها عادي انزلي مصيلي شويه نزلت طلعت بتاعي وتفت عليه ودعكت التفه بشفايفها ونزلت مص فيه
انا. اه يا بنت المتناكه شفايفك نار علي زبري
ياسمين. بمتعك زي ما متعتني
ااااااه اااااااه يا بنت ديك الكلب كسم شفايفك تعالي عشان انيك كسمك مش قادر قامت طلعت نامت علي السرير وطلعت حطيت راس بتاعي علي اول كسها وقعدت افرش كسها بيه
ياسمين. اااااه دخلو دخلو بقي مش قادره ارحمني ابوس رجلك
انا. ادخل ايه يا متناكه
ياسمين. زبرك في كسي ابوس رجلك مش قادره خلاص
طلعتلها رجلي جمبها وقولتلها طب بوسي لو عايزه لاقيتها قعدت تبوس في رجلي جامد
انا. طب يلا يا كلبه
ودخلت بتاعي في كسها واول مرة ليه في الكس كان سخن اوي علي بتاعي وضيق
انا. كسك ضيق كده ليه يا متناكه ده عامل زي كس الشرموطه بنتك
ياسمين. اااااه اااااه كسي ضيق بقالي كتير متناكتش ااااه زي بنتي فعلا انا وهي شراميطك يا قلبي
انا. انتو الاتنين كلاب تحت رجلي ورزعت زوبري جامد
ياسمين. خخخخخخخخخخ ايوه كلابك يا سيدي ااااااااه
انا فضلت ارزع شويه وقولتلها هجيب
ياسمين. هات بره معلش مش عامله حسابي
طلعتو وحطيتو بين صدرها وقعدت احكو لحد ما جيبت وغرقت وشها وبزازها واترميت جمبها
ياسمين. يخرب بيتك يا احمد دانت غرقتني
انا. انتي هيجتيني اوي يخرب بيتك
ياسمين. احمد اوعي ندي تعرف حاجه
انا. متخافيش وعشان خاطر اللي عملناه ده هصالحها
ياسمين. ماشي يا حبيبي بس خلاص انا بقيت بتاعتك انا كمان
انا. اكيد يا لبوتي بقيتي بتاعتي يا كلبه
ياسمين. انت قلب الكلبه وباستني بوسه تعالي نستحمي بقي
انا. يلا
وقومنا وماشيين بصتلها ايه ده في كلبه تمشي كده
ياسمين. اومال ازاي
انا. انزلي يا كسمك علي ايدك ورجلك يلل وامشي جمبي
نزلت ن غير كلام ومسكتها من شعرها وممشيها حمبي ودخلنا الحمام وخدنا دش وجيبتهم تاني علي وشها وخرجنا
ياسمين. انا بحبك يا احمد انا وبنتي متسيبناش
انا. متخافيش يا قلبي انا معاكو علي طول
وقعدت معاها شويه وروحت
بعتت لندي علي الواتس
انا. الف مبروك يا معرصه امك اتناكت مني.
الجزء الخامس
ندي علي الواتس. بجد يا احمد نمت معاها خلاص
انا. اه يا لبوتي نمت معاها ولسه طالع مش انا وعدتك اني هنيك عيلتك كلها
ندي. ايوه بس متنساش بقيت الوعد مش هتخب حد غيري
انا. اكيد يا روحي
ندي. ماشي يا قلبي بحبك اوي
انا. وانا اكتر يا روحي
قعدت اقلب شويه علي التليفون ولاقيت ياسمين اون لاين
انا. بت
ياسمين. نعم
انا. وحشتيني يا لبوتي
ياسمين. وانت
انا. بتعملي ايه
ياسمين. قاعده مش بعمل حاجه
انا. مالك في ايه
ياسمين. مفيش
انا. اخلصي ها
ياسمين. بصراحه انا زعلانه حاسه اني خونت ندي ندي بتحبك اوي
انا. طب ما انا بحبها وبحبك انتي كمان
ياسمين. ازاي بتحبني وبتحبها
انا. عادي فيها ايه هو انتي بتكرهيني
ياسمين. لا طبعا ليه بتقول كده
انا. اصلك محسساني اني عملت معاكي كده غصب عنك علي العموم اعتبري محصلش حاجه ومتزعليش سلام
قفلت المحادثه وقولت اتقل عليها شويه وهي عماله تبعت عملتو صامت ونمت وصحيت الصبح اةل ما فتحت عملت سين للرسايل ومردتش مفيش دقايق لاقيتعا بترن عليا مردتش اول مره رديت التانيه
اانا. الو
ياسمين. هو انا بتكلم معاك امبارح تسيبني وتقفل
انا. كلامك معحبنيش
ياسمين. احمد انزلي تعالي
انا. لا مش قادر شويه
ياسمين. احمد بعد اذنك انزلي
انا. ماشي سلام
وقومت لبست بس علي مهلي خالص وقاصد ونزلت خبطت فتختلي ودخلت قعدت علي الكنبه في الصاله
انا. ها عايزه ايه
ياسمين. هو انا قولتلك ايه بس ضايقك انا بفضفض معاك
انا. تفضفضي تقوليلي بنخون ندي وتكلميني اكنك عملتي معايا غصب عنك
قربت مني وحكت ايدها علي زبري بتدعك فيه براحه
ياسمين. مين قال بس انو كان غصب عني
انا. كلامك وطريقتك
ياسمين. انا بس كنت زعلانه
وبتزود لعب في زبري اكتر
انا. ياعني عايزاني ولا لا
بصتلي ومن غير ما ترد نزلت علي زبري مص حطيت ايدي علي شعرها ومصها كان جامد اوي خلاني اغمض عيني وهي عماله تمص
انا. كفايه تعالي علي سريرك يا لبوه
ياسمين. يلا يا قلب اللبوه
خلتها تمشي علي ايدها ورجلها لحد الاوضه وانا قعدت وهي نزلت باست رجلي
ياسمين. حقك عليا متزعش مني
انا. خلاص مش زعلان
قومتها ونزلت لحس في كسها علي طول وعنال الحس جامد اوي وادخل لساني لابعد حته في كسها اقدر اوصلها
ياسمين. ااااااالاه مش قادره يا احمد يخرب بيت اهلك ااااااه يااااااااا احمد لالا
وانا عمال الحس ومش مركز معاها وهي عماله تجيب علي وشي وقومت وحطيت راس زوبري في كسها وبدات ادخل
ياسمين. اه يا احمد يخرب بيتك طلعت *** امي ااااااه ااااااه ارحمني يا احمد اااااه
وانا عمال ارزع فيها جامد
ياسمين. اااااااله ااااااااااه ااااااااااااه حرام عليك كفايه
طلعت تليفوني وبدات اسجل صوت بس
انا. مالك يا لبوه عناله تصوتي ليه
ياسمين. ااااه مش قادره يا احمد بيوجعني اوي
انا. هو ايه يا متناكه
ياسمين. زبرك بيوجعني في كسي اوي اااااااه
انا. كسك ابن متناكه جامد اوي اومال كس بنتك عامل ازاي
ياسمين. طبعا انت اكيد جربت طيزها
انا. اه هايجه زييك كده اوي
ياسمين. ياعني انا بتناك من اللي ناك بنتي
اانا. اه يا بنت المتناكه وهنيك عيلتك كلها يا كسمك
ياسمين. ااااااااه اااا**** نيكني ونيك عيلتي وبنتي وامي واخواتي وكلو يخرب بيتك مش قادره اااااه
انا. ياعني مش زعلانه اني بنيك ندي
ياسمين. لا طبعا مش زعلانه
انا. طب ايه راييك لو نكتكو مع بعض
ياسمين. يا لهوي نتناك انا وبنتي علي سرير واحد
انا. اه يا كسمك تتناكو وتلحسو لبعض هتبقي مته بنت متناكه
ياسمين. خخخخخخخخخخخخخ مش قادره حرام علي *** اهلك نكني انا وبنتي يلا
انا. يلا انا بنيكك اهو وانتي الحسي كس بنتك
ياسمين. ااالاه اااهههه اهو بلحس كسك يا ندي كسك حلو اوي يا ندي اااااه
انا. اااااه اااااااه بجيب مش قادر
ياسمين. هات في كسي عادي عامله حسابي
انا. اهم يا متناكه اهم
ياسمين. يا لهوي سخنين اوي يخرب بيتك
فضلت في حضنها شويه وقفلت التسجيل وقعظتا في حضن بعض وهي فطرتني وبعتت التسجيل لندي وقعدت شويه معاها وطلعت
لما كلعت لقيت ندي بعتالي
ندي. يا لهوي يا احمد دي ماما هايجه اوي
انا. شوفتي امك لبوه زييك ازاي
ندي. يا لهوي يا حبيبي انا مش مصدقه انها تتخيل كده
انا. لا ده عادي ووغلاوتك لاخليها حقيقه
ندي. ايه يا احمد هتجمعني باامي علي سرير واحد
انا. اه عندك مانع
ندي. لا طبعا ده هيبقي يوم جامد وانا معاك في اي حاجة كده كده.
ندي. ايه يا حبيبي فينك كده الوقت اتاخر
انا. انا خلاص في الطريق اهو اجيبلك حاجه اديهالك وانا طالع
سكتت ثواني وقالتلي
ندي. اه ممكن تجيبلي شوكولاته
انا. عيني يا روحي هجيبهالك واعدي عليكي وانا طالع
ندي. ماشي يا روحي هستناك
اشتربت الشوكولاته وبعتلها اني طالع وفتحتلي وكانت زي القمر فتحت ببجامه وحسمها باين فيها وطلعت كده وردت الباب
انا. خدي يا قلبي الف هنا
ندي. تسلم يا روحي بحبك
انا. كده طب مفيش بوسه حتي
ندي. لا طبعا عيب يلا امشي
انا. خلاص انا غلطان اني جيبتلك وبلف اطلع
ندي. خلاص استني وحت باستني في خدي قولتلها تاني جت تبوسني روحت لافف دماغي وجت علي شفايفي
ندي. علي فكره انت قليل الادب وانا غلطانه اصلا
انا. بضحك زي القمر يابت وطلعت
طلعت استحميت وغيرت وبمسك الموبايل لاقيت رساله علي الواتس
ندي. طلعت يا سافل
انا. اه يا قلب السافل
ندي. متتملمش معايا انت قليل الادب
انا. خلاص بقي يا نونا كل ده عشان بوسه
ندي. ماشي يا قلب النونا
انا. بس البجامه موت عليكي يا بنت الكلب
ندي. خدت بالي وعينك عماله تطلع وتنزل
انا. مقدرش يا نونا اتحكم في عيني
ندي. انا حلوه اوي كده
انا. واكتر من كده كمان يا قمري
قعدنا نرغي شويه وقفلنا تاني يوم نفس الموضوع وسالتها عايزه حاجه قالتلي اه حسيتها بتتلكك وجيبتلها وفتحت بحتت قميص طويل ورقبتها وربع فلقت صدرها باينه وطلعت وردت الباب
انا. واقف مذهول احااا ايه ده يا بت
ندي. ايه يا روحي حلوه
انا. اوي اوي
لاقيتها مره واحده حت في حضني فهمت انها سخنه
خدتها في حضني وبحسس عليها من ضهرها ونزلت لطيزها
ندي. توء توء عيب كده
انا. هششششش طول ما انتي في حضني اخرصي
ندي. بطريقه طفوليه حاضر يا بابا
طلعت وشها ونزلت علي شفايفها بوس ومص وادخل لساني مع لسانها وهي سايحه خالص مسكت ايدها حطيتها علي بتاعي لاقيتها قفشت فيه
ندي. هومالو عامل كده ليه ده
انا. حقو انتي مش شايفه هو شايف ايه
ندي. شايف ايه
من غير كلام نزلت علي بزازها وطلعتهم ونزلت رضع وقعدت ارضع لاقيتها بتترعش
انا. جيبتي يا روحي
ندي. اممم اممم اتغرقت يا قلبي اوي من تحت
حطيت ايدي ودخلتها علي كسها وجيبت من عسلها ولحست وكان طعمو حلو وقولتلها خدي دوقي طلعت لسانها وقعدت تلحس
انا. طب وحبيبك مش هتريحيه
ندي. عايزني اعملك ايه
انا. تمصي لحد ما اجيب
نزلت علي كول ونزلت البنطلون والبوكسر ومسكتو وقعدت تمص وتتف وكامت جامده اوي لحد ما حيبتهم في بقها بلعتهم طبعا احنا كان الوقت متاخر والموضوع بردو مطولش اوي وسيبتها وطلعت
ندي علي الواتس. انا اتبسطت اوي بجد
انا. انا اكتر يا روحي يا ريت تبسطيني كده كتير
ندي. عيني يا روحي كل شويه دلع من ده ولسه انا هوريك ايام عمرك ما شوفتها.
الجزء التاني
فضلنا علي الحال ده كام يوم وفي يوم اهلي كانو بره من الصبح وهيقعدو يومين بره كلمتها
انا. الو يا قلبي
ندي. ايه يا حبيبي
انا. بقولك ايه البيت فاضي ما تطلعي تقعدي معايا شويه
ندي. لا طبعا اخاف حد يحس ولا ياخد بالو
انا. يا بنتي متقلقيش هتطلعي عادي وانا هبقي فاتح الباب واهلك قوليلهم اي حاجة ممكن تقولي هقعد عند صاحبتي وهتاخر
ندي. خلاص ماشي انا هتصرف وقفلت وشويه وجاتلي رساله
ندي. افتح الباب انا طالعه
انا. ماشي متتاخريش
وطلعت بسرعه وانا قفلت الباب وببصلها لاقيتها قمر كانا لابسه بنطلون جينز ضيق شويه وبلوزه وكان شكلها قمر بوستها علي طول قالتلي
ندي. ايه سخن كده ليه
انا. سخن دانا مش هرحمك
ندي. ضحكت ماشي ياعم بس اهدي طيب وباستني هي
انا. اقلعي يا لبوه يلا
ندي سخنت من الشتيمه
ندي. حاضر يا قلب اللبوه
قلعت وبقت بالاندر والبرا بس وكان لونهم بينك وانا روحت عليها ونزلت علي شفايفها بوس ومص ولحس والعب بلساني في لسانها ونزلت علي بزازها طلعتهم من البرا ونزلت في واحد مص ورضع والتاني تقفيش واقرصهم من الحلمه
ندي. اااه اااااه براحه يا احمد شويه
انا مش برد ومكمل ونزلت علي كسها قلعتها الاندر ومكنش في شعر خالص ونزلت ابوس والحس فيه
ندي. اااه ااااه لالالا مش قادره اه هجيب هجيب ااااه
هي نزلت وانا خدتهم في بقي وخدت حبه وطلعت تفتهم في بقها
انا. عسلك حلو يا متناكه
ندي. حلو اوي يا احمد
انا. جيبتي بسرعه اوي
ندي. انت هيجتني ولعتني مبقتش قادره
انا.طب يلا علي فكره انا كل ده لسه بهدومي
اتعدلت ونزلت قلعتني كلو وقلعتني البوكسر
ندي. بص بقي المتناكه هتعمل فيك ايه
ونزلت علي زبري مص وكان مصها جامد
انا. اااااه يا بنت المتناكه مصك جامد اوي
ندي. امممم متمتع يا احمد
انا. اوي يا كسمك اوي
ندي. اههه اشتم اوي يا احمد بحب الشتيمه اوي
انا. بتحبي تتهزقي يا كسمك
ندي. اه هزقني اوي مرمطني يا احمد
انا. طب قومي يا كسمك هاتي اي كريم للشعر وتعالي
جابت وحت وحطيت علي ايدي وفي خرم طيزها وبقيت ابعبص وبدخل صباع وبدخل التاني
ندي. ااااهه ااااه بيوجع يا احمد اوي بيوججع براحه ااهههه
انا. معلش يا نونا هيوجعك دلوقتي بس بعد كده هتحبيه اوي
وطلعت الصباعين وبدات احط راس بتاعي
ندي. ااااااه اااااه مش قادره يا احمد هيوجعني لا لا والنبي
بدخل ومش سامع ودخلت لنصو
ندي. خلاص خلاص حلو كده ااااااه ااااااه اااااااه مش قادره مش قادره ااااااههههه اااااااهههه حرام عليك كفايه حرام ابوس رجلك
انا. اسكتي بقي يا بنت المومس هتتبسطي دلوقتي
وبدخل اكتروبلعب في كسها عشان متحسش بالوجع
ندي. اااامم ااااههه ااامممم مش قادره بيوجع بيوجع اوي
انا. هو ايه اللي بيوجع يا شرموطه
ندي. بتاعك
انا. لا قولي اسمو عدل يا مومس
ندي. اااااه اااه اااه زبرك زبرك بيوجع
انا. بيوجعك في يا بنت القحبه
ندي. اااااااه طيزي بيوجع طيز بنت القحبه اوي اااااااههه
انا. امك قحبه يا متناكه بتشتمي امك
وببدا انيك براحه خلاص بعد ما اتعودت عليه
ندي. اه اشتمها امي قحيه ولبوه ومتناكه
انا. بزود شويه في النيك يا بنت العرص بتشتمي امك كل ده
انا فهمت انها كمان بتحب التعريص
ندي. اه اااااه ااااااااه اههههه اشتمها اااهه بنت المتناكه دي
انا. هي مين يا لبوه دي
ندي. امي الشرموطه اشتمها يا احمد
انا. امك شرموطه يا متناكه وعايزاني اشتمها امك اسمها ايه يا نجسه يا معرصه
ندي. ياسمين ااااااه اااااه ياسمين الشرموطه
انا. طب يلا يا بنت ياسمين المتناكه عايز اجيب بدل ما انزل انيك امك
ندي. اهه نيكها اااوووووف
وبتهيج وبتجيب عرفت ان عجبها الموضوع وعمال ارزع فيها
انا انيك مين يا معرصه
ندي. نيك ياسمين المتناكه
انا. ياسمين دي امك يا لبوه هتعرصي عليها
ندي. اه هعرص عليها اووووف يا احمد اااااوف
طلعتو وخلتها تمصو وجيبت علي وشها وبلعت شويه واتهمدنا انا وهي علي السرير
انا يخرب بيت امك دانتي وسخه اوي ولسانك اوسخ
ندي. معرفش بقي الكلام طلع مني كده
انا بس انتي بتحبي تتشمي ليه كده
ندي. معرفش بقي هو انا كده
انا. وطلعتي معرصه كمان علي ياسمين وبضحك
ندي اتكسفت ودخلت حضني وخبت وشها في صدري
انا. احااا اللي يشوفك ميشوفكيش من شويه وانتي عماله تشتمي وتعرصي
ندي. وهي في حضني خلاص بقي يا احمد عيب
خظتها في حضني وقولتلها علي فكره عادي في ناس كتير كده
ندي. ناس كتير ايه
انا. يحبو يشوفو امهاتهم نايمه مع رجاله
ندي. ياعني انت مش زعلان من الكلام اللي قولتو ولا شايفني شمال
انا. لا طبعا انتي حبيبتي وده كلام بيني وبينك وعايزك طول ما احنا مع بعض تقولي اي حاجة عادي ومتتكسفيش
ندي. باستني بحبك اوي يا روحي
انا. وانا بحبك اكتر وخدتها في حضني
شويه وقومنا خدنا دش عملنا تاني في الحمام وبردو كان في شتايم وتعريص
انا. علي فكره انا هبات لوحدي ما تخليكي
ندي. لا طبعا بس وعد اطلعلك الصبح من بدري
انا. طب بصي خدي مفتاح الشقه خاليه معاكي اطلعي وابقي صحيني عايزم انتي تصحيني
ندي. خدتو حاضر يا حبيبي وهحضرلك مفاجأة حلوه اوي كمان بكره
انا. خلاص هستناكي يا قلبي باي.
الجزء التالت
دخلت نمت بعد ليله مع ندي كانت جامده اوي واعترفتلي انعا ديوثه فيها وبتحب امها تتشتم وتشوفها نايمه مع حد وامها اصلا كانت حلوه جدا هي حوالي ٤٠سنه بس سنها مش باين عليها وكانت بيضه كان صدرها صغير شويه بس كان حلو وطيزها كانت كبيره كده وكان شكل جسمها حلو اوي في العبايات السوده وشعرها كانت بتصبغو احمر علي طول وعليها لسان ابن متناكه زي ما قولتلكو احنا من منكقه شعبيه اوي وهي كانت تعتبر متربيه في الشارع فكان عليها لسان وتقول اي شتيمه تتخيلها المهم نزلت ندي وبعتلها علي الواتس
انا. علي فكره انتي بسطتيني اوي وشيلي من دماغك حوار اني اشوفك وحشه ده انتي حبيبتي وانا حبيتك اكتر لما متعتيني يا روحي
ندي. وانا كمان بحبك اوي وفرحت انك مزعلتش مني وعرفت ان دي حاجه غصب عني
انا. يابنتي ازعل منك ليه وحاجه غصب عنك ايه دي متعه وانتي دي متعتك مفيهاش حاجه ياعني
ندي. ماشي يا روحي بكره محضرالك مفاجاه حلوه
انا. هستناكي يا روحي
ودخلت نمت ونمت علي طول مصحتش غير علي ان بتاعي في حاجه سخنه شويه وانو متغرق بفتح عيني براحه لاقيت ندي عماله تمص ومغمضه عينها وبتمص جامد اوي سيبتها شويه
انا. بتعملي ايه يا لبوه علي الصبح
ندي. فتحت عينها وبصتلي بدلعك يا روحي
انا. طب كملي يا كسمك
ندي فضلت تمص شويه
انا. ااه اااه هجيب يا ندي مش قادر هجيب
ندي. هاتهم في بقي
انا. يا بنت المتناكه اهههههههه
وحسيت اني نزلت لبن كتير اوي وندي بلعت اللبن كلو وجت في حضني خدتها في حضني قولتلها
انا. علي الصبح كده يا بنت الكلب تهديني
ندي اعمل ايه منظرك كان حلو وانت نايم فقولت اصحيك بدلع
انا. احلي دلع ومسكت شفايفها قعدت ابوس فيها وامصهم
ندي. كفايه تعالي بقي افطرك يلا هقوم احضرلك فطار
مسكت موبايلي وعشر دقايق لاقيتها بتنده عليا خرجت ولاقيتها حضرت السفره وكانت لابسه قميص نوم ازرق وكان حلو اوي علي جسمها
انا. ايه القمر اللي علي الصبح ده يا ريتني عايش لوحدي علي طول
ندي. ضحكت طب كل يا قلبي يلا قبل الاكل ما يبرد
جت تقعد جمبي قولتلها لا وخدتها علي دجلي وقعدت وقعدت تاكلني وكل شويه تبوسني وقالتي
ندي. يلا خلص اكلك عشان اوريك المفاجاه
انا. ماشي يا قلبي
وكلت وخلصت قالتلي اسبقني علي الاوضه وانا جايه
دخلت ولاقيتها ماسكه موبايلها وقفلت النور وجت قعدت جمبي علي السرير
ندي. امبارح لما انت اتكلمت معايا طمنتني وحسستني انك بتحبني فعلا ووانا بحبك اوي واللي هعملو معاك ده اللي حلمت اني اعملو في يوم مع حبيبي ونكون بنتمتع مع بعض
ولاقيتها مسكت التليفون وفتحتو وفتحت الخزنه وديتهوني واحا علي اللي لاقيتو مصوره امها في كل حته وفي كل مكان وبكل لبس حتي الملط انا مدخلتش علي الصور بس شوفتها كده من بره
انا. ده بجد يا ندي انتي تعملي وتصوري كل الصور دي وبقيت مش مصدق
ندي. انا مكنتش اعرف انا بعمل كده ازاي بس صدقني انا مكنتش بكلم حد ولا حد طلب مني اني اعمل كده انا عملت كده لوحدي مع نفسي
انا. قفلت الموبايل انا مقولتش انك كلمتي حد وانا عارف انك بتحبيني وعارف ان دول متعتك ولو مش حابه ابص فيهم معنديش مشكله ولا اكني شوفت حاجه اصلا
ندي. لا كبعا انا خابه اوريهوملك وعلي فكره لما بدانا نتكلم كنت بتخيل اني بصورلك انت وانت تقعد تشرمطني معاك وتقولي صوري وابعتي وتشتمني وتؤمرني
انا. وانا بوعدك انك هتشوفي معايا متعه مشوفتيهاش قبل كده افتحي يا بنت الكلب يلا التليفون ده فرجيني علي امك
ندي. بابتسامه حاضر وفتحتو
انا مسكت الموبايل وقعدت اتفرج احااا ايه كل ده صور بقمصان نوم وصور ملط وصور وهي بتستحمي وصور وهي بتغير هدومها وفيديوهات وهي ماشيه وهي بتغير ووهي نايمه وهي بتستحمي كل حاجه وفي وسط ما انا بتفرج لاقيتها مسكت بتاعي وبتلعب في براحه وقربت علي ودني بتوشوشني
ندي. امي عجبتك
انا. اوي يا متناكه اوي
ندي. ايه عحبك فيها يا روحي
انا. احا يا كسمك كل حاجه بزازها وطيزها وكسها وشعرها اللي بتعملو زي الشراميط وكل حاجه فيها
ندي. زودت اللعب ولسه من هنا ورايح همتعك بامي اوي
انا. عيلتك كلها يا متناكه هتمتع بيهم
ندي. انت اؤمرني بس وانا انفذ
انا هيحت عليها وسيبت التليفون وقومت مسكت ندي وقعدت ابوس في كل حته فيها وامص بزازها وارضع والحس فلقت بزازها ونزلت لتحت وبقيت الحس سرتها ووصلت لكسها وقعدت الحس فيه جامد اوي وامص في زمبورها والحس جامد وهي بتتلوي زي التعبان وتطلع بوسطها وتنزل وتشد في شعري وجبتهم وقعدت تنطر جامد اوي وكتير اوي وغرقت وشي والسرير طلعت لفوق لوشها
انا. الحس عسل امك من علي وشي يا بنت المتناكه يلا
لاقيتها هاجت اوي ونزلت علي وشي لحس وبقت تمص في مناخيري وشفايفي وقلبتني علي ضهري ونزلت مص جامد اوي
انا. ااه عايز انيكك يا لبوه يا بنت المتناكه
ندي. يلا نيك اللبوه بنت المتناكه اللي هتعرصلك علي امها
اتعدلنا وخليتها في وضع الدوجي وحطيت بتاعي علي خرم طيزها وبدخل بسرعه شويه
ندي. اااااه ااااااه ااااااااه يخرب بيت امك براحه عليا يا ابن الكلب ااااااااههه ااااااااه
انا. خرمك سخن اوي يا مومس ضيق علي زوبري اوي يا بنت الهايجه
ندي. اااااه ااااااه ااااااه انا هايجه زي امي ريحنا يا احمد
انا. اريحك انتي ومين
ندي. انا وماما يا احمد انا هخليك تنيكها هي بقالها كتير متطلقه ومتناكتش
انا. خلاص هاتيها معاكي يا كسمك المره الجايه
ندي. ااااااه اااااه مش قادره ااااااه كسم كلامك ده ااااه وبتجيب في عسلها
انا. ااااه اااااه وجيبت في طيزها
ندي. اااااوف يا احمد اااااوف سخنين اوي ااااااح
اتعدلت وهمدت علي السرير وهي جت في حضني ولاقيتها بتبوس في جسمي وبتلحس عرقي حتي تحت باطي بتلحسو
انا. يخرب بيت كسمك دانتي هايجه اوي
ندي. بسببك يا حبيبي انت اللي سخنتني
انا. هتخليني انيك امك بجد يا ندي
ندي. لو انت عايز انا معنديش مشكله واحيبلك عيلتي كلها كمان بس علي شرط
انا. مع اني مبحبش الشروط بس قولي
ندي. تحبني انا بس وتنيكهم هما متعه مش اكتر
انا. انا كده كده بحبك ولو انتي عايزه نبقي انا وانتي بس والباقي خيال معنديش مشكله
ندي. لا انا عايزه امتعك عادي طالاما متعه هجيبهم تحت زوبرك ده واولهم ياسمين
انا. طب يلا يا معرصه نستحمي عشان تنزلي عشان ياسمين متقلقش عليكي
دخلنا استحمينا ومصتلي شويه بس منزلتش وهي لبست ونزلت وشويه وانا قاعد افتكرت كلامها وخيالها مع نفسها وحبيت امتعها
انا. دخلتلها علي الواتس بت
ندي. قلب البت
انا. وحشتيني يا لبوتي
ندي. هو انا لحقت دانا لسه نازله يا قلب لبوتك
انا. امك المتناكه لابسه ايه
غابت ثواني وحسيتها هاجت وفرحت باني فهمت كلامعا وبعملو
ندي. لابسه قميص نوم اسود ومفيش حاجه تحتو
انا. وريني يا معرصه
ندي ردت بصورتين لامها وكان القميص فاجر عليها
انا. المتناكه ياسمين جامده اوي يابت
ندي. اكيد اومال انا طالعه لمين
انا. طب انا هنيكها ازاي
ندي. هي متطلقه بقالها كتير اكيد هايجه انت العب بقي علي الموضوع ده
انا. خلاص انا هفكر مع نفسي والاقي حل
ندي. ماشي يا نايكني انا وماما.
الجزء الرابع
خلصت كلام مع ندي ونمت وصحيت تاني يوم عادي ومسكت موبايلي وبدات اسكرول فيه عادي
ندي. صباح الخير علي جوزي اللي بعشقو
انا. صباح النور يا قمري
ندي. صحيت متاخر ياعني
انا. اعمل ايه بقي في بنت كلب هدتني طول اليوم
ندي. فدايا يا حبيبي
انا. ماشي يا روحي اومال اللبوه الكبيره فين
ندي. اللبوه الكبيره اهيه موجوده
انا. لابسه ايه
ندي ردت بصوره لامها وكانت لابسه قميص اسود
انا. امك جامده اوي مش هتخليني انيكها بقي
ندي. تعالي وهو انا منعتك بس هتخليني اتفرج
انا. وحيات كسمك لهنيكها وافرجك عليها وهخليكي تبقي معانا كمان
ندي. اوف امتي بقي
انا. قريب يا لبوتي بقولك صحيح هي عارفه ان احنا بنتكلم
ندي. اه وعارفه اني بحبك اوي كمان بس طبعا مش عارفه اللي بنعملو
انا. طب ما حلو ده طب بصي انا عايزك تعرفيها اني زعلان منك بالطريقه كده
ندي. ليه طيب
انا. كده قوليلها بس يمكن اللي في دماغي يمشي وتخلي بالك واحنا بنتكلم متاخدش بالها يلا وانا هنزل لصحابي وارجع بالليل اكلمك
ندي. ماشي يا روحي خلي بالك من نفسك
نزلت ولفيت مع صحابي وقضيت يومي عادي وهزار وضحك وروحت لاقيت رسالتين علي الواتس رساله من رقم غريب ورساله من ندي
ندي. انا فهمتها انك انت اللي زعلان مني ومش بتكلمني وعيطتلها كمان ومكلتش وقاعده في الاوضه ولما توصل طمني عليك
انا. ماشي يا حبيبتي انا وصلت قومي كلي طيب يلا وابعتيلي
ندي ردت في ساعتها. حاضر يا بابا
طلعت اشوف الرساله التانيه وكنت متوقع صاحبها
الرقم الغريب. احمد ازيك كلمني لما تروح
انا. مين
قومت حضرت اكل لنفسي وكلت ورجعت امسك الموبايل
رقم غريب. انا ياسمين ام ندي عامل ايه
انا. تمام يا ام ندي انتي عامله ايه
ياسمين. انا كويسه ايه رجعت متاخر ياعني دانا بعتالك من بدري
انا. عادي بقي مبحبش قعدت البيت
ياسمين. ماشي يا احمد قولي بقي انا عارفه انك انت وندي بتتكلمو ياعني وبتحبو بعض وانا لما لاقيتها بتحبك بجد سيبتكو ولاقيتك بتعوضها عن ابوها اللي طلقني ونسينا اصلا وعرفت انك زعلان منها فحبيت اعرف انت زعلان ليه
انا. اولا انا بحب ندي بجد ومش بلعب بيها بس هي مش بتسمع الكلام
ياسمين. ازاي ياعني مش فاهمه
انا. ياعني اقولها متلبسيش ايه الاقيها بتلبسو بردو(طبعا انا بحور اي حاجة انا عملت كده عشان تكلمني بس)
ياسمين. يابني بالهداوه خدها براحه البنات تحب اللي يسايسها وبعدين ندي عامله زي ******* اعتبرها بنتك مش حبيبتك
انا. بنت ايه دي بنت كلب
ياسمين. تصدق عندك حق
انا. خلاص المره دي هصالحها عشان خاطرك انتي بس لو اتكررت تاني هضربها ولو اتكلمتي هضربك انتي كمان
ياسمين. لا خلاص علي ايه انا هخليها تحرم
انا. ماشي يا قمر ابقي ابعتيلي بقي وكلميني انتي بقيتي حماتي خلاص
ياسمين. كنت ببقي عايزه اكلمك بس كنت بتكسف بقول ياعني هيقول عليا ايه وانا عارف ان بنتي ماشيه معاه وساكته
انا. هقول واحده فاهمه وعارفه ان بنتها بتحبني
ياسمين. خلاص ادينا اتكلمنا وانت لو عوزت اي حاجة اسال سلام
انا. سلام
قفلت وطريقتها في الكلام عجبتني وبعتت لندي
انا. عرفيها اننا اتصالحنا يا قحبه
ندي. ماشي يا قلب القحبه بس قالتلك ايه
انا. اتكلمنا عادي لسه منيكتهاش ياعني
ندي. ماشي يا قلبي عقبال ما تنيكها
قفلت مع مريم وعدت الايام وبقينا نتكلم انا وياسمين كتير ونسال عن بعض وبقينا نهزر عادي ونتكلم براحتنا وكنت بنيك ندي كل ما اعرف وفي يوم بعتت لندي علي الواتس
انا. بت يا ندي
ندي. نعم يا بابا
انا. المتناكه فين
ندي . اهيه في اوضتها
انا طب بصي عايزك تقلعي وتكلميني فيديو وتدي الشاشه بتاعت الموبايل للباب وتسيبيه موارب وتتاوهي جامد شويه يلا
ندي. بس افرض ضربتني ولا زعقتلي
انا. لا متقلقيش يلا بس
ندي. حاضر رن طيب
رنيت فيديو وقعدنا نتشرمط انا وهي وتعلي صوتها وحطيت بتاعي علي الكاميرا ولامح البا بيتحرك بس مش شايف هي واقفه ولا لا لحد ما قفلنا وندي نامت بعد ما جابت اكتر من مره بعدها بشويه
انا علي الواتس. ياسمين
ياسمين. نعم
انا. هي ندي فين
ياسمين. نامت
انا. ازاي كانت لسه بتكلمني
ياسمين. تلاقيها اتهدت يا عيني
اتاكدت انها شافتنا
انا. اتهدت من ايه
ياسمين. يا واد ياعني مش عارف ده صوتها جالي اوضتي
انا. هنعمل ايه طيب بندلع بعض شويه
ياسمين. اه ما انا واخده بالي بس خلي بالك من ندي عشان ندي بتحبك اوي
انا. طب وام ندي
ياسمين. وام ندي كمان بتحبك
انا. وانا بموت في ندي وامها خلاص تعالي مكالمه انتي كمان
ياسمين. يلا يا قليل الادب وبعدين انت فيك حيل
انا. عيب عليكي لسه بدري عليا
ياسمين. اومال البت ياعني فرهدت ونامت ليه
انا. فرفوره خالص شكلها طالعالك
ياسمين. يلا يا سافل دانا انيمك وانيم عشره زيك
انا. ايوه يا تقيل انت يا وحش ياما نفسي اجرب
ياسمين. عيل سافل ايه عايز البت وامها
انا. ياريت ده يبقي احلي حاجه في الدنيا
ياسمين. بس يا وسخ سلام
انا. سلام يا قمر
عدت ايام وخظنا علي بعض انا وياسمين اكتر ةبقت تشتم وهي بتكلمني عادي وفهمت ندي انها تقولها اننا اتخانقنا وانعا عايزة تروح عند ستها يومين وعملت كده فعلا وندي راحت لستها
ياسمين. واد يا احمد
انا. ايه
ياسمين. في ايه اللي حصل
انا. مفيش حاجه وانا هسيب ندي كفايه كده انا زهقت
ياسمين. تسيب مين انزل لصحابك فك ولما تطلع نتكلم
انا. لا ماليش نفس مخنوق
ياسمين طب انزلي اقعد معايا شويه
انا. لا لا مش قادر
ياسمين. يلا يا واد انا هتحايل عليك
انا. ماشي
ولبست ونزلت وفتحتلي وكانت لابس اسدال ومش لفه الطرحه رمياها بس علي شعرها والاسدال كان ماسك من فوق علي جسمها شويه
ياسمين. اقعد يا احمد تشرب ايه
انا. لا مش قادر اشرب حاجه
ياسمين. بقولك ايه انا ماليش دعوه بيكو انجز
قولتلها اي حاجة قامت عملت نسكافيه وجت قعدت جنبي
ياسمين. ها قولي بقي في ايه
انا. بنتك خنقتني كل شويه خناق متتاخرش تحت لا متكلمش دي متعملش دي كل شويه خنقه
ياسمين. يا واد بتحبك وبتغير عليك ده بدل ما تفرح
انا. افرح ليه بس انا اتخنقت
ياسمين. خلاص بقي فك بقي
انا. مش كنت ارتبطت بيكي انتي يا قمر
ياسمين. انا هتعمل بيا ايه انا كبرت خلاص
انا. كبرتي ايه بس دلنتي قمر ةبسرحلها شعرها
ياسمين. بس ندي بتحبك
انا. وانتي مش بتحبيني
ياسمين. لا بحبك طبعا
قربت منها لزفت فيها
انا. ياسمين انا بحبك
ياسمين. بتحبني ازاي وندي
انا. بحيكو انتو الاتنين ومن غيرك مش هقدر اكمل مع ندي
ياسمين. ليه يا احمد كده
انا. شششششش خلص الكلام وقربت شفايفي من شفايفها
ياسمين بسهتان كده وبان عليها الهيحان. احمد عيب يا احمد
مسكت في شفايفها ولاقيتها بتتجاوب وقعدنا نبوس بعض ومسكت في بزها وقعدت اقفشلها جامد وعمال ابوس وامص في لسانها وهي بتمص لساني وايدي علي بزها
ياسمين. بعدت عن شفايفي احمد بس كده غلط
انا. انا عايزك انتي مش عايزاني
لاقيتها سكتت وقربتلي تاني
انا. ردي الاول اه ولا لا
ياسمين. اه عايزاك
مسكت شفايفها بوس تاني وقومتها ودخلنا اوضتها وقلعتها اللسدال ولاقيتها باندر وبرا بس نزلتلها البرا ونزل علي بزازها اقفش في واحده وارضع من واحده وهي مغمضه عينها ومش طالع منها غير اااممم اااااه ااااااممم اااام اااامم نزلت علي ركبي ونزلتلها الاندر وكسها مكنش في شعر وده كامت بتقولهولي ندي انها علي طول بتشيلو قعدت الحس في بلساني وابوس بشفايفي
ياسمين. اااااااااه انت بتعمل فيا ايه انا اول مرة حد يعملي كده
انا. بمتعك يا لبوتي
ياسمين. ااااااه اااااه كمل كمل يا قلب لبوتك افشخ لبوتك لحس وعض
وجابت علي وشي وقالتلي اسفه قولتلها عادي انزلي مصيلي شويه نزلت طلعت بتاعي وتفت عليه ودعكت التفه بشفايفها ونزلت مص فيه
انا. اه يا بنت المتناكه شفايفك نار علي زبري
ياسمين. بمتعك زي ما متعتني
ااااااه اااااااه يا بنت ديك الكلب كسم شفايفك تعالي عشان انيك كسمك مش قادر قامت طلعت نامت علي السرير وطلعت حطيت راس بتاعي علي اول كسها وقعدت افرش كسها بيه
ياسمين. اااااه دخلو دخلو بقي مش قادره ارحمني ابوس رجلك
انا. ادخل ايه يا متناكه
ياسمين. زبرك في كسي ابوس رجلك مش قادره خلاص
طلعتلها رجلي جمبها وقولتلها طب بوسي لو عايزه لاقيتها قعدت تبوس في رجلي جامد
انا. طب يلا يا كلبه
ودخلت بتاعي في كسها واول مرة ليه في الكس كان سخن اوي علي بتاعي وضيق
انا. كسك ضيق كده ليه يا متناكه ده عامل زي كس الشرموطه بنتك
ياسمين. اااااه اااااه كسي ضيق بقالي كتير متناكتش ااااه زي بنتي فعلا انا وهي شراميطك يا قلبي
انا. انتو الاتنين كلاب تحت رجلي ورزعت زوبري جامد
ياسمين. خخخخخخخخخخ ايوه كلابك يا سيدي ااااااااه
انا فضلت ارزع شويه وقولتلها هجيب
ياسمين. هات بره معلش مش عامله حسابي
طلعتو وحطيتو بين صدرها وقعدت احكو لحد ما جيبت وغرقت وشها وبزازها واترميت جمبها
ياسمين. يخرب بيتك يا احمد دانت غرقتني
انا. انتي هيجتيني اوي يخرب بيتك
ياسمين. احمد اوعي ندي تعرف حاجه
انا. متخافيش وعشان خاطر اللي عملناه ده هصالحها
ياسمين. ماشي يا حبيبي بس خلاص انا بقيت بتاعتك انا كمان
انا. اكيد يا لبوتي بقيتي بتاعتي يا كلبه
ياسمين. انت قلب الكلبه وباستني بوسه تعالي نستحمي بقي
انا. يلا
وقومنا وماشيين بصتلها ايه ده في كلبه تمشي كده
ياسمين. اومال ازاي
انا. انزلي يا كسمك علي ايدك ورجلك يلل وامشي جمبي
نزلت ن غير كلام ومسكتها من شعرها وممشيها حمبي ودخلنا الحمام وخدنا دش وجيبتهم تاني علي وشها وخرجنا
ياسمين. انا بحبك يا احمد انا وبنتي متسيبناش
انا. متخافيش يا قلبي انا معاكو علي طول
وقعدت معاها شويه وروحت
بعتت لندي علي الواتس
انا. الف مبروك يا معرصه امك اتناكت مني.
الجزء الخامس
ندي علي الواتس. بجد يا احمد نمت معاها خلاص
انا. اه يا لبوتي نمت معاها ولسه طالع مش انا وعدتك اني هنيك عيلتك كلها
ندي. ايوه بس متنساش بقيت الوعد مش هتخب حد غيري
انا. اكيد يا روحي
ندي. ماشي يا قلبي بحبك اوي
انا. وانا اكتر يا روحي
قعدت اقلب شويه علي التليفون ولاقيت ياسمين اون لاين
انا. بت
ياسمين. نعم
انا. وحشتيني يا لبوتي
ياسمين. وانت
انا. بتعملي ايه
ياسمين. قاعده مش بعمل حاجه
انا. مالك في ايه
ياسمين. مفيش
انا. اخلصي ها
ياسمين. بصراحه انا زعلانه حاسه اني خونت ندي ندي بتحبك اوي
انا. طب ما انا بحبها وبحبك انتي كمان
ياسمين. ازاي بتحبني وبتحبها
انا. عادي فيها ايه هو انتي بتكرهيني
ياسمين. لا طبعا ليه بتقول كده
انا. اصلك محسساني اني عملت معاكي كده غصب عنك علي العموم اعتبري محصلش حاجه ومتزعليش سلام
قفلت المحادثه وقولت اتقل عليها شويه وهي عماله تبعت عملتو صامت ونمت وصحيت الصبح اةل ما فتحت عملت سين للرسايل ومردتش مفيش دقايق لاقيتعا بترن عليا مردتش اول مره رديت التانيه
اانا. الو
ياسمين. هو انا بتكلم معاك امبارح تسيبني وتقفل
انا. كلامك معحبنيش
ياسمين. احمد انزلي تعالي
انا. لا مش قادر شويه
ياسمين. احمد بعد اذنك انزلي
انا. ماشي سلام
وقومت لبست بس علي مهلي خالص وقاصد ونزلت خبطت فتختلي ودخلت قعدت علي الكنبه في الصاله
انا. ها عايزه ايه
ياسمين. هو انا قولتلك ايه بس ضايقك انا بفضفض معاك
انا. تفضفضي تقوليلي بنخون ندي وتكلميني اكنك عملتي معايا غصب عنك
قربت مني وحكت ايدها علي زبري بتدعك فيه براحه
ياسمين. مين قال بس انو كان غصب عني
انا. كلامك وطريقتك
ياسمين. انا بس كنت زعلانه
وبتزود لعب في زبري اكتر
انا. ياعني عايزاني ولا لا
بصتلي ومن غير ما ترد نزلت علي زبري مص حطيت ايدي علي شعرها ومصها كان جامد اوي خلاني اغمض عيني وهي عماله تمص
انا. كفايه تعالي علي سريرك يا لبوه
ياسمين. يلا يا قلب اللبوه
خلتها تمشي علي ايدها ورجلها لحد الاوضه وانا قعدت وهي نزلت باست رجلي
ياسمين. حقك عليا متزعش مني
انا. خلاص مش زعلان
قومتها ونزلت لحس في كسها علي طول وعنال الحس جامد اوي وادخل لساني لابعد حته في كسها اقدر اوصلها
ياسمين. ااااااالاه مش قادره يا احمد يخرب بيت اهلك ااااااه يااااااااا احمد لالا
وانا عمال الحس ومش مركز معاها وهي عماله تجيب علي وشي وقومت وحطيت راس زوبري في كسها وبدات ادخل
ياسمين. اه يا احمد يخرب بيتك طلعت *** امي ااااااه ااااااه ارحمني يا احمد اااااه
وانا عمال ارزع فيها جامد
ياسمين. اااااااله ااااااااااه ااااااااااااه حرام عليك كفايه
طلعت تليفوني وبدات اسجل صوت بس
انا. مالك يا لبوه عناله تصوتي ليه
ياسمين. ااااه مش قادره يا احمد بيوجعني اوي
انا. هو ايه يا متناكه
ياسمين. زبرك بيوجعني في كسي اوي اااااااه
انا. كسك ابن متناكه جامد اوي اومال كس بنتك عامل ازاي
ياسمين. طبعا انت اكيد جربت طيزها
انا. اه هايجه زييك كده اوي
ياسمين. ياعني انا بتناك من اللي ناك بنتي
اانا. اه يا بنت المتناكه وهنيك عيلتك كلها يا كسمك
ياسمين. ااااااااه اااا**** نيكني ونيك عيلتي وبنتي وامي واخواتي وكلو يخرب بيتك مش قادره اااااه
انا. ياعني مش زعلانه اني بنيك ندي
ياسمين. لا طبعا مش زعلانه
انا. طب ايه راييك لو نكتكو مع بعض
ياسمين. يا لهوي نتناك انا وبنتي علي سرير واحد
انا. اه يا كسمك تتناكو وتلحسو لبعض هتبقي مته بنت متناكه
ياسمين. خخخخخخخخخخخخخ مش قادره حرام علي *** اهلك نكني انا وبنتي يلا
انا. يلا انا بنيكك اهو وانتي الحسي كس بنتك
ياسمين. ااالاه اااهههه اهو بلحس كسك يا ندي كسك حلو اوي يا ندي اااااه
انا. اااااه اااااااه بجيب مش قادر
ياسمين. هات في كسي عادي عامله حسابي
انا. اهم يا متناكه اهم
ياسمين. يا لهوي سخنين اوي يخرب بيتك
فضلت في حضنها شويه وقفلت التسجيل وقعظتا في حضن بعض وهي فطرتني وبعتت التسجيل لندي وقعدت شويه معاها وطلعت
لما كلعت لقيت ندي بعتالي
ندي. يا لهوي يا احمد دي ماما هايجه اوي
انا. شوفتي امك لبوه زييك ازاي
ندي. يا لهوي يا حبيبي انا مش مصدقه انها تتخيل كده
انا. لا ده عادي ووغلاوتك لاخليها حقيقه
ندي. ايه يا احمد هتجمعني باامي علي سرير واحد
انا. اه عندك مانع
ندي. لا طبعا ده هيبقي يوم جامد وانا معاك في اي حاجة كده كده.