ق
قيصر ميلفات
عنتيل زائر
غير متصل
بيتنا بيت عائلة يعني معظم اللي ساكنين يعرفوا بعض كويس جداً طبعاً صعب تلاقي حد وشه مش
معروف في العماره بس في يوم من الأيام كان فرح لابن عمي الكبير اللي كان وصل من السفر من اسبوع
والكل كان بيجهز للفرح وكانت أمه مرات عمي الكبير امل مجهزة لأبنها محمود العريس كل حاجه
واللي قرأ قصص يعرف أني أتمتعت بجسم أمل مرات عمي كتير واللي يتقال عليها أحلى ست نمت معاها
ست كبيره في السن لكن جسم مثالي شرمووووووطة كبيرة وعايزه تتناك فى كل وقت وكل مكان
راحت كل العمارة بس انا كان عندي شغل ما ينفعش يتأجل خالص ...روحت الشغل ورجعت
كانت العمارة فاضية خالص طلعت شقتي و مددت وقلعت هدومي ولبست هدوم بيت وفتحت التليفزيون
جبت فليم وقعدت اتفرج عليه و ساعة تقريباً والباب خبط ....فتحت الباب وكانت حاجة من الخيال
ملكة جمال قدامي .... الميلف كما يجب أن تكون حلاوه ايه وشعر اصفر ايه وعيون مكحله و ميكب هادي
طيز مقمبره و بزاز مدافع حاجه كده تتاكل بتتكلم بمحن وصوت واطي حوالي خمسين سنة
المزه : سلام عليكم
أنا : وعليكم السلام
المزه : لو سمحت هو محدش هنا
أنا : حضرتك من المعازيم
المزه : معازيم .....أنا امنيه خاله العريس
أنا : اهلا وسهلا أصل أنا اول مره اشوف حضرتك
امنيه : محدش هنا ؟
انا : معلش أصل جمالك خلاني مش مركز ...اه كلمهم راحوا الفرح
امنيه : ميرسي لذوقك طيب ما تعرفش الفرح فين أصلي لسه راجعه من السعوديه حالا
أنا : طيب اتفضلي استريحي بس وأنا هلبس و أنزل اوصلك
امنيه : لا مش عايزه اتعبك ... معايا عربيه
أنا : مفيش تعب ولا حاجة ممكن ترتاحي وانا كده كده نازل رايح الفرح نص ساعة وابقى جاهز اتفضلي
دخلت وهي بتبص في كل حته في الشقه وبتقول ميرسي
أنا : مكنتش اعرف ان طنط امل عندها أخت حلوه قوي كده وشيك كده
امنيه وهي بتقعد على الكنبة : هو حضرتك تعرف اختي امل
أنا : طبعاً أنا ابن عم العريس
امنيه : اسمك ايه بقى
أنا : أنا ابراهيم وبيدلعوني هيما
امنيه اتفاجئت وفتحت بوقها ...: انت بقى هيما
أنا : ايه حضرتك سمعتي عني قبل كده ولا ايه
ضحكت وقالت : طبعاً وهل يخفى القمر سمعت من مرات عمك كتييير عنك
أنا : يا رب يكون سمعتي خير
ضحكت ضحكه برنه حلوه كده : كل خير اوي ده بتحكي لي كل حاجه وقالت عنك حاجات كتير اوي
أنا : اااااااه شكلي أتفضحت
قصعت ضحكة وغمزت وقالت : بصراحة اه قالت انك شقي قوي يا هيما
أنا : شقي ....طيب كويس أنها جت على قد الشقاوة يا طنط
أمنيه : انت مش هتدخل تغير هدومك علشان ننزل
أنا : أكيد بس نضايفك الأول
امنيه : يا هيما احنا اهل ومش هتكسف منك روح البس وانا مستنياك
دخلت البس هدومي و هي طلعت الشنطة تصلح ميكب
وخرجت وهي قاعدة كنت قدام المرايا برش برفان
امنيه : بس امل ما قالتش انك وسيم كده يا هيما
أنا : بجد يعني أعجب يا طنط
امنيه وهي بتغمزلي اوي اوي يا روح طنط
أنا : دي شكل امل مفيش حاجه ما قلتهاش
امنيه ضحكت وقالت : بالتفصيل اللممل يا هيما وبصراحه ليها حق اموله انت شكلك جامد
أنا : ما تخديش بالشكل اللي شاف غير اللي سمع
امنيه : أنا سمعت بس يا أخويا
أنا : ومش عايزه تشوفي
جت وقفت قدامي وحطت أيدها على زبري من بره وقالت وهتقدر عليا
بصراحة اتفاجئت وشدتها نحيتي وانا باخد بوسة من شفايفها الحلوة وهي بتسيح
أنا : ما تيجي اخليكي تشوفي يا طنط
امنيه وهي بتبعدني عنها : ولا انا جوزي ميت من زمان ما تحركش حاجات ماصدقت ماتت
مسكت طيزها و بقى زبري بيخبط في كسها
أنا : امل كانت كده لغاية ما داقت الحب ....خدت بوسه من خدودها
امنيه : وطلع حلو يا ولا
أنا : لازم تدوقيه يا طنط
امنيه : وهو أنا شوفته وما دقتوش
نزلتها قدام زبري وفتحت البنطلون وخرجته قدامها
امنيه : ايه ده يخربيت امك كل ده بتاعك لواحدك يا واد ده زبر عشر رجالة كبير وجامد
باسته وقعدت تمصه لغاية ما جبت في بوقها وشربته
امنيه : **** ده انا كنت نسيت طعم الزبر من ساعة المرحوم يخرب عقلك
أنا : طيب ما تيجي ندخل جوه
امنيه : يا ولا انا قد امك عايز تعمل أيه تاني كنت تعبان وريحتك عايز ايه تاني
أنا : يعني ده وانا بمسك زبري. ما تعبكيش
مسكته وباسته ومصت اللبن اللي مغرقه وقالت : ده يتعب اي مره يا واد ده يتاقل بالدهب
شيلتها على أيدي وهي تصوت : يا ولا انت يا مجرم وتضخك جامد ...نزلني يا ولا انا قد امك عيب
أنا : أنا محبش امي تبقى تعبانه ومريحاش
امنيه : شكل كده فيه دخلتين النهارده يا عريس
دخلت بيها الاوضة وانا بقول : مبروك عليكي يا طنط ...قصدي يا عروسه
قلعتها الفستان و قعدتها على الكرسي وفتحت رجليها علشان اشوف كسها الوردي وهي مكسوفه
امنيه : براحه عليا انا مش فورمه
أنا وأنا بأكل كسها : أنا هرجعك الملعب تاني وقعدت أكل كسها زي المجنون وهي قلعت البراه بعد ما قلعتها
الأندر وتدفس رأسي في كسها وبتقولي : اااااااااه كمان يا ولا حلو اوي ده امممم كمان امك امنيه تعبانه
وسخنه نار ااااااااه اممم كسي مولع نار كس طنط امنيه تعبان ريحه وركب زبرك فيه بقى
قمت أسخن كسها بزبري اللي واقف أسد
شخرت لي وقالت : بقولك متعني يا عرص كسي قايد نار لسه هتخبط يا خول دخله كده أهه أممممممم
ايوه كده قطعني نيك اااااه زبرك كبير وحلو قوي في النيك
كان فين زبرك الكبير ده من زمان اااااه قطع طنط امنيه يا قلبي كسي ملكك يا ولا متعه يا هيما
وانا نازل نيك ورزع في كس خيالي قولت هجيب قالت جوه يا ولا حد يرمي النعمة بره
جوه يا واد اروي كسي الشرقان جبت في كسها وحضنتني و ريحنا واحنا بنبوس بعض
امنيه : يخرب عقلك ده انت طلعت جامد فشخ واللبوه اختي متمتعه بيك لواحدك ده انت نسيتني تعب السفر
أنا : يعني حلو ولا طلع كلام وبس
باستني بوسه من شفايفها وقالت : حلو هو حلو بعقل ده جامد فشخ وحلو نيك
أنا كنت خايفه ما تبقاش قدي بس بصراحه عجبتني ونفسي تنام معايا كل وقت
أنا : طب تعالي
امنيه : ايه فيه ايه
نزلت تمص خرم طيزها الكبيرة
امنيه : احا انت ما تعبتش يا ولا ده انا اتهديت
أنا : مش بقولك هرجعك الفورمه تاني
امنيه: اااااه بس حرام عليك انا كده هجت اكتر يا ولا وهخليك تريحني لاكل زبك الكبير ده
أنا وأنا بدخله في طيزها : وانا جاهز يا طنط
امنيه سرخت بصوت جلجل في العماره كلها : خخخخخخخ احا زبرك كبير قوي هموت اااااااه
انا : ايه أطلعه
امنيه : هدبحك يا عرص
أنا : خلاص
امنيه : هدبحك لو طلعته افشخ طيز شرموطتك اللبوه كمان ده انت حكايه اممم افشخنييي
أنا : ده امك خخلفت لبوتين مالهومش حل
امنيه : امي لو كانت عايشه كنت عرفت يعني ايه شرمووووووطة كبيرة دي كانت بتاكل زبر أبويا وهي
اللي معلماني أنا وأموله
جبت في طيزها وريحنا وقمنا ناخد دش ولبسنا ونزلنا خدت عربييتها وحركتها على الفرح
الجزء الثاني الفرح واللي بعده
طلعت بالعربية مع أمنيه خالة العريس وخلتني أسوق وهي مفرهده جنبي على الكرسي
وحاطة أيدها على صدري وكتفي وبتمسك عضلاتي وبتسرح وكأنها متبنجه وانا بصراحه كنت خلاص
شبه منتهي .... وأحنا في الطريق مسكت زبري من على البنطلون
امنيه : ايه ده هو كله كبر حتى الفتيس
أنا : ده مش الفتيس يا منمن
امنيه : ما انا عارفه ياواد هو انا عبيطة أنا بس بستعبط وعيزاك تجيب تالت معايا ايه رأيك
أنا : قصدك رابع يا منمنه
أمنيه : اههه ممكن لو ينفع تخليني امصه أصله حلو اوي يا واد
خظي أن العربية فاميه
رحت في حته هاديه وهي نزلت تمص فيه وتلعب بلسانها في رأسه ولا اجدع شرمووووووطة
لغاية ما هجيب نزلت جبتهم بره العربية وطلعت كملنا الطريق
امنيه : ايه ياواد زبرك الكبير ده الحلو ده جامد فشخ
أنا : ده مش بيطلع غير للشرميط الكبار الخبره اللي زيك
وصلت القاعه و نزلت أمنيه اللي سندتها لغاية ما شافت أمل مرات عمي أختها و امنيه لسه جسمها تعبان
شافت أمل أختها داخله معايا الفرح وانا مسندها
جريت عليها وحضنتها وحمد **** على السلامه يا حبيبتي انت وصلتي امتى
أمل : انتي اتعرفتم على بعض ولا لسه
ضحكت امنيه وقالت : خلاص بعدين بعدين وراحت تقعد على طرابيزتها
وامل استلمتني : مالك يا واد شكل وشك اصفر فيه ايه
قعدت جنبي وقالت : انتم كنتم فين يا هيما
أمل : أوعى يا واد تكون نمت مع أختي
أنا : كل اللي من طرفك يكرم يا حته من قلبي
أمل : احيه انتي نكتها بجد يا ولا
أنا : اهي عندك اهيه قولي لها أتبسطي ولا لا ؟
راحت تكلمها وانا واقف بتفرج من بعيد وكل شوية يتوشوشو ومره دي تضحك ومره التانيه تضحك
رجعت أمل وقالت : ماليش دعوة زي ما نمت معاها هننام معاها تنام معايا دي قالت كلام خلت كلتي يغرق
و حسست بايدها على زبري وهي بتقول يا**** كبر عن اخر مره يا واد
أنا : صعب يا موله امنيه شفطت الشحن كله أنا على خمسة في الميه
أمل ضحكت وقعدت تحك طيزها الكبيرة في زبري وانا اديتها كام بعبوص تاخد الواحد وتخض وتضحك
خلص الفرح والكل روح و مكنش فيه مكان تبان في امنيه فخدتها معايا الشقه ونامت لغاية الصبح
صحيت لقيت نفسي عريس
الحمام جاهز القهوة والفطار مستنيني و كله تمام وروحت المطبخ كانت امل موجوده
لابسه عبايه رشقته في طيزها
أمل : اي وحشتني يا خلبوص ياللا خد دش وادخل الاوضة انا جايه لك ولا اجي احميك
أنا : يا ريت يا موله
أمل : ياواد انت يا جامد
أنا : طيب انا هاخد دش واغير واندهلك
أمل : لا تغير ايه بس عايزاك زي ما امك جبتك علشان نلحق نخلص قبل الاحبه اختي تيجي
دخلت خدت الدش وخرجت ملط على الاوضة كانت امل فاشخة رجليها على السرير
وبتعرض كسها وبتقولي : ايه ماوحشكش كسي
قعدت العب فيه بأيدي وامص والحس وهي مستمتعة جدا وبتقول: ولا ولا ولا عجيب امك امل كسها نار
وحابت على أيدي
خدت زبري تمصه وبعدها دخلته كسها قعدت انيك كسها كتير وجبنا شهوتها مع بعض
وبعدها ركبت طيزها الكبيرة اللي وحشتني و قالت إن زبري واحشها قوي وقعدت ارزع في طيزها
لغاية ما اتهدت ودخلت علينا امنيه
امنيه : احا انتي غيرتي مني ولا ايه يا لبوه
أمل : جرى ايه يا احبه ده لولا أنه ناكني مكنتيش اتناكي احنا الاصل يا موله ههههه
و يومها قضينا اليوم مع بعض اعمل مع دي واحد واظبط التانيه في واحد وكلنا ملط محدش لابس حاجه
ملط حرفيا
بعدها حصلت حاجه غريبه قوي كانت بطلتها ياسمين بنت عمي اللبوه
الجزء الثالث بيني وبين بنت عمي ياسمين باب المتعة أربعة في تلاته
بعد يوم أتمتعت فيه باحلى جوز العنتيل أمل مرات عمي وأمينه أختها عدى كام يوم بعدها
ولقيت أمل بتكلمني
أمل : ايه يا عم انت روحت فين
أنا : موجود اهه يا ست الحبايب
أمل : بقولك عايزه منك خدمة ممكن يا هيما ؟
أنا : انتي تأمريني يا قلب هيما
أمل : تعيشلي يا حبيبي بص أمنية بنتها دعاء راجعه من لندن علشان تقضي الإجازة معانا وكنت عايزه
حد يجيبها من المطار
أنا : ماشي بس انا مش عارف شكلها خالص
أمل : ما هو ياسمين هتروح معاك تستقبلها
أنا : طيب هي هتوصل امتى يا موله
أمل : بكره الساعه 5 العصر
أنا : ماشي
تاني يوم طلعت على الطريق ومعايا البطل وشرمطة العيلة المتناكة اللي مشرفانا ياسمين بنت عمي
طبعاً كنا بنلعب لعبض طول الطريق
تمص ليا شوية و انا بلعب في كسها وتبوسني وأمسك بزازها الجميلة
ووصلنا المطار وقعدنا ننتظر كتير ومفيش حد وصل
وشويه ولقيت أمل بتتصل ببنتها بتقول أن الطيارة فاتت دعاء وجايه في طياره بكره
طبعاً مكنش ينفع نرجع تاني وقررنا نبات أنا وياسمين الشرموطة في فندق جنب المطار
خدنا أوضتين بس انا أوضتي كانت خمسميه وياسمين رقمها خمسميه وأنين وبينهم اوضة
بتاعت واحد لبناني اسمه جواد ومعاه أخته والظاهر أنه حد تقيل لاني لما سألت كان بيتكلموا
عنه بأدب واحترام كبير
طلبت نمرة الاوضة علشان اخلي ياسمين جنبي وهو واخته يروحوا اوضة تانيه
كلمته وفعلاً كان مؤدب معايا ومحترم جدا وقال إنه نازل اللوبي يقابلني علشان يطلب في الريسبيشن
نبدل الأوض نزل جواد ومعاه اخته نور
ولكم أن تتخيلوا جواد شاب بالبلدي كده يهيج النسوان حاجة كده مهند في نفسه خالص
ياسمين شافته شهقت وقالت : ايه ده ايه المز ده
أخته نور بقى عبارة عن لمبه نيون منورة وشعر أصفر ورغم أنها رفيعة بس بزازها كبيرة وحلوة
وماشية مع جسمها الجبار و طيزها حلوة من الآخر كيكه تتآكل اكل هيجت زبري لما شفتها
اول ما نزلوا
ياسمين : اين ده ايه المز ده احا ده شكله حلو نيك يا هيما يخربيت حلاوة أمه
أنا : امال مين البطل اللي معاه دي ؟
ياسمين : بالعقل كده اكيد أخته بس البت صاروخ ...ده أيه عيله الصواريخ دي
أنا : بصراحة البت جامده فشخ
ياسمين : فينيك يا مامي تشوفي المز ده ماكنتش هتهدى غير وكسها حاضن زبره
أنا : ايه كسك بياكلك يا سوسو
ياسمين بتنهيده :. ااااااه يا ريت كسي يرحب بتعميق العلاقات مع الشعب اللبناني الطويل ده
أنا : طب بس بقى علشان داخلين علينا واهدي
قعدنا اتعرفنا على بعض وراح طلب تبديل الأوض وقعد مع ياسمين والبت بلفته بشرمتطتها
وبقوا بيضحكوا مع بعض وانا ظبطت نور اللي طلعت شرمووووووطة كبيرة قوي
قعدت اكلمها أنها جميلة واكيد عرفت شباب وحكت أنها حبت أتنين ونامت معاهم وأخوها جواد عارف
بس دلوقتي هي سينجيل والكلام بقى كله سفاله معاها وببص ما لقيتش ياسمين وجواد جنبي
قالت نور : أكيد بالغرفة عم ينقلوا غراضهم
طلعت معاها وفتحت الاوضة الأولى مفيش حد والتانية مفيش برضو
فتحت الأوضه التالته مفيش حد قدامي لسه هقفل الباب سمعت صوت في الحمام
نور : في صوت من الحمام
فتحت لقيت ياسمين ماسكه زبر جواد وبتمصه وبصراحه زبره كبير
أنا : ايه ده بتعملي ايه يا وسخة ....ولطشتها قلم ومسكت في جواد
جواد : و**** هي اللي كان بدها تعمل هيك
نور بدقت تحجز وتديني طيزها وتحكها في زبري : خلص خلص بكفي
نور : يا استاذ دخلك أختك هاي شو أسمها
أنا بعصبية : ياسمين
نور : هاي ياسمين شرمووووووطة كبيرة أنا بعرف الشراميط من نظره
ودي اتعرفت على خيي من دقايق وهلا بتمص له ايره يعني اختك هاي متل ما بيقولوا
عندكم متناكة كبيرة وبصراحه الك حق تسوي اللي بدك اياه بس روق واهدي وبنحلها
جواد : متل ما بتقول نور أنا تحت أمرك يا استاذ
أنا : ماشي زي ما اختى عملت لك اختك تعمل معايا
جواد : شوووو
نزلت نور جنب ياسمين وفتحت البنطلون : هاي هو الكلام يا هيما مش اسمك هيك
أنا : اه أسمي هيك
جواد : طيب طالما هيك كل واحد يعمل مع اخت التاني في اوضة مع حاله
ياسمين : لا المتعة تحب اللمة وبصراحه الموضوع هيبقى يهيج اكتر
نور باست ياسمين من بوقها وقالت : مش عم قولك شرمووووووطة كبيرة صح يا عمري تعوا على السرير
روحنا على السرير وبقيت مع نور في جنب وجواد وياسمين في جنب
نور قالت : ايرك كتير كبير يا هيما اكبر من اللي تبع جواد وعريض
قلعت ملط وياسمين قلدتها وفشخت رجليها وقالت : فيك تريح لي كسي كتير تعبان
نزلت أكل اجمد كس لبناني وهي بتدخل رأسي في كسها واااه اه من المتعة
نور : ااااااه كمان دخليك كسي مولع نار حياتي عم موت على اير يطفي ناري ريح كس نور التعبان
ياسمين: وانت بقى يا جوجو تعالى كسي شرقان نيك تعالى قطعه أخويا هيتبسط لو اكلته
ااااااه كمان بحبك يا لبنان كمان أنا أخويا معرص زيك هات زبرك الكبير في كسي
نور كانت هاجت قوي وفالث كس اختك دخله ايره لجواد هات ايرك بكسي خيي جواد
ايره صغير نيكه لكسي خليه يرتاح من نارو
دخلته شهقت وقالت : اااااه نيكه حياتي نيكه كسي ملكك يا حياة قلبي اااااه جواد اختك شرمووووووطة
ياسمين : وانا بقى شرمووووووطة العيلة ااااااه كمان والنبي يا جواد زبرك كبير وكسي بياكلني ااااه
أنا بنيك نور قدام أخوها و ياسمين بتتناك من جواد قدامي جاب جواد في كس ياسمين وغرقه لبن وقعدوا
يبوسوا بعض وريحوا وانا شغال رزع في نور
نور : ارحم كسي وارويه من حليب ايرك كسي عطشان للبنك الحلو هاااا خخخخ كمان يا اخو الشرموطة
وجبت كمية كبيرة في كسها
نور : شايف يا جواد هدلي إياه لكسي يخرب عقلك ايرك كتير حلو وقعدنا نبوس بعض
شويه وقامت ياسمين تمص زبري
جواد : شو عم تعملي
ياسمين : بصراحة زبر أخويا اكبر واحلى من وزبرك وعايزة في طيزي قوم يا هيما ما تتكسفنيش
قام زبري تعظيم سلام لياسمين بنت عمي وغمزتلي لي وقالت يالا اركبني يا أخويا
نور راحت تمص لاخوها : ياللا احنا كمان يا جواد اركبها لطيزي ما وحشتك لهلا
جواد : اتوحشتها كتير يا شرمووووووطة
وبقينا كل واحد راكب اخته ومدخله طيزها وشغال وياسمين ونور وبيبوسوا بعض وبيلعبوا لبعض في
بزازهم و قامت ياسمين خرجت زبري من طيزها وقالت : أجرب جوجو بقى في طيزي ياللا اركبني يا اسطا
نور: انتي كتير ع قد حالك حد يسيب اير هيما الجبار
دخلته في طيزها صوتت اااااااااااه هاي هو الاير المثالي نيك طيزي قدام خيي ليرتاح باله
قعدنا مده لغاية ما غرقت طيز نور و جواد غرق ياسمين شرمووووووطة العيلة بلبنه
قضينا اليوم في السرير قبل ميعاد الطيارة وكل مزه اتناكت مننا أنا وجواد مع بعض في وقت واحد
واخدنا تليفونات بعض علشان لما ييجوا مصر تاني نعمل حفله حلوه وممتعه زي ما قضيناها
الصبح خدنا الدوش سوا وانا بنيك ياسمين في كسها و جواد فاشخ كس أخته نور
وروحنا المطار هلكانين من التعب أنا ركبي فضت على لحم نور اخت جواد اللي أتمتع بكس
ياسمين بنت عمي ووصلت الرحلة ونزلت دعاء البطل
الجزء الرابع حمد **** على السلامه يا دودو جايبه لك هديه حلوة الجزء الاخير
بعد ليلة رهيبة مع ياسمين و جواد ونور ودعناهم و روحنا نستقبل دعاء بنت أمنيه
وصلت الطيارة ومعاه وصلت دعاء بطل الابطال حاجة كده شبه هنادي مهنى بنفس الطول والجسم
وبزاز كبيره وطيز عريضة و متشيكة وقابلت ياسمين بكل فرحة واحضان وبوس ورجعنا واتعرفت على
دودو لأنها مش بتحب اسم دعاء خالص والصراحة بنت فرفوشه ودمها عسل وبتتكلم انجليزي مكس عربي
وبقينا أصحاب و كل شوية ياسمين توشوشها والتانية تضحك ضحكة أمها اللبوه تحس أنها أمها على صغير
وقفنا نشرب قهوة في الريست وبعدها رجعنا البيت هما راحوا شقة عمي وانا روحت شقتي على طول
عدى اسبوع في التاني
في يوم بعدها كنت ناحية شقة عمي ونازل على السلم سمعت زعيق جامد
وفجأة الباب اتفتح وخرجت دودو ونازله وهي بتعيط وقفتها و اخدتها عندي على الشقة علشان تهدى
و أمها بتزعق وانا بقول لها خلاص تعالي يا ياسمين اقعدي هدبها في شقتي وانا اهدي أمها
فهمت من أمل أن البت وهي بتدرس نامت واحد انجليزي اسمر و هتتجوزه و أمها مش عايزه كده خالص
قعدت اهدي امنيه اللي كانت هتتنقط من بنتها وعايزاها تقعد معاها وتسيب الواد ده
رجعت ياسمين وهي بتضحك وتقول : هههههههههه البيت ده مكتوب عليه ما يجيبش غير شراميط
أمل وهي بتضحك : ليه يا بت حصل ايه ؟!!
ياسمين : البت دودو بتحبه عارفين ليه علشان بتاعه كبير ههههههههههه عرفتي تربي يا خالتي
امنيه : بس يا بت مش نقصاه هزار
ياسمين : و**** ما بهزر
أمل وهي بتبصلي : يعني لو لقت زبر أحلى هنا تقعد
امنيه : انتي بتفكري في أيه يا أحبه لا لا لا
أمل : وفيها ايه هيما هيمتعها جامد واهي يبقى اللي خلف ماماتش طالعه لمامي الشرموطة
امنيه : انتي فاكرها لبوه زي بنتك المتناكة دي ولا زيك يا شرمووووووطة هههههه
ياسمين : بقولكم ايه هي مصممة ترجع للواد التاني يبقى لازم حاجه هنا تخليها ما ترجعش
ومفيش أحسن من هيما يمسمرها هنا ....أنا هروح اظبطها في شقتك و لما اندهلك تعالى
أنا : رايك ايه يا طنط امنيه
امنيه : بقولك ايه براحه على البت
راحت ياسمين وقالت لها والبت الغريب أنها رفضت وراحت أمها وخالتها ليها يقنعوها وكل واحدة
مدحت فيا وجربي ومش هتخسري حاجه والبت وافقت
ودخلوها اوضة النوم وظبطوها وانا دخلت لها
وقفت قدامها
دودو : ايه جاهز هيما نعمل سوا
أنا : المهم انتي تبقى موافقة
دودو : مفيش مانع اجرب وخصوصا أن مامي وجيسي و موله بيقولوا فيك شعر
أنا : المهم ما تتعبيش مني
دودو : Forget it أنا بتعب اللي يبقى معايا المهم Do you're best
حضنتها و بدأت ابوسها واقلعها قميص النوم اللي لبسته مخصوص و في ثواني خليتها ملط
ونزلت اكل كسها اكل كسها كان حلو موت وهي كانت هايجة جدا
دودو : more .... eat my pussy ahhhhhh fuck me baby
طلعت بتاعي ليها
دودو : woaooo you have abig Cook baby
وقعدت تمصه بمعلمه وبتلعب في كسها وتسخنه بايدها و خدته دخلته كسها
دودو : I'm very horny fuck my pussy ahhhhhh fuck it more baby
You do it very well ohhhhhhh more
نكت كسها بكذا وضع ومحسيتش بالوقت معاها
قولت لها هجيب
دودو : In my pussy ahhhhhh please baby
جبت في كسها واتبسطت وقعدت أبوس واحضن فيهما بصراحة شرمووووووطة على أبوه
قعدنا شوية وقامت تمص زبي تاني
أنا : you're ass is very big and beautiful
دودو : Woaooo can you fuck if for me my king
دخلته في طيزها
دودو من الوجع : ohhhhhhh shit oh my goad ahhhy what a big Cook you have
Give me more my king of sex
وانا شغال رزع في طيزها وغرقت طيزها
وريحنا سوا وأحنا بتبوس في بعض
وانا بلعب في كسها وهي مبسوطة فشخ
تاني يوم خبطت ياسمين وأمل ومعاهم امنيه
خرجت ملط شافوني ضحكوا ودخلوا لدودو اللي أتمتعت نيك
خرجت برضو ملط وقعدنا في الصالة كلنا أنا و دودو ملط
أمل : حمد**** على سلامتك ها ايه رايك في الهديه الحلوه دي
دودو : حلوه قوي يا موله هيما ده طلع جامد قوي
ياسمين يابختك يا دودو أنا صاحيه كسي قايد نار وهي تبص لزبري
قامت امنيه وخدت بنتها تحكي معاها وامل راحت تسمعهم
وقامت ياسمين قلعت البنطلون والاندر و مصت زبري شوية وراحت مدخلاه كسها
خرجوا كلهم وهي بتنطط على زبري
دودو ،: Woaooo You have big power my king ahhhhhh
أمل : ايه للدرجة دي بياكلك يا شرمووووووطة
امنيه : لبوه ليكي يا موله
ياسمين روحوا انتم على البيت وخلوني النهارده مع هيما ااااااه كسي يا مجنون هتقطه يا هيما
وجبت في كسها قدماهم وقعدوا بيضحكوا ونزلوا وسابوني زبري اتبرى من اكساسهم النارية
عيلة الشراميط اجيال بتسلم أجيال
معروف في العماره بس في يوم من الأيام كان فرح لابن عمي الكبير اللي كان وصل من السفر من اسبوع
والكل كان بيجهز للفرح وكانت أمه مرات عمي الكبير امل مجهزة لأبنها محمود العريس كل حاجه
واللي قرأ قصص يعرف أني أتمتعت بجسم أمل مرات عمي كتير واللي يتقال عليها أحلى ست نمت معاها
ست كبيره في السن لكن جسم مثالي شرمووووووطة كبيرة وعايزه تتناك فى كل وقت وكل مكان
راحت كل العمارة بس انا كان عندي شغل ما ينفعش يتأجل خالص ...روحت الشغل ورجعت
كانت العمارة فاضية خالص طلعت شقتي و مددت وقلعت هدومي ولبست هدوم بيت وفتحت التليفزيون
جبت فليم وقعدت اتفرج عليه و ساعة تقريباً والباب خبط ....فتحت الباب وكانت حاجة من الخيال
ملكة جمال قدامي .... الميلف كما يجب أن تكون حلاوه ايه وشعر اصفر ايه وعيون مكحله و ميكب هادي
طيز مقمبره و بزاز مدافع حاجه كده تتاكل بتتكلم بمحن وصوت واطي حوالي خمسين سنة
المزه : سلام عليكم
أنا : وعليكم السلام
المزه : لو سمحت هو محدش هنا
أنا : حضرتك من المعازيم
المزه : معازيم .....أنا امنيه خاله العريس
أنا : اهلا وسهلا أصل أنا اول مره اشوف حضرتك
امنيه : محدش هنا ؟
انا : معلش أصل جمالك خلاني مش مركز ...اه كلمهم راحوا الفرح
امنيه : ميرسي لذوقك طيب ما تعرفش الفرح فين أصلي لسه راجعه من السعوديه حالا
أنا : طيب اتفضلي استريحي بس وأنا هلبس و أنزل اوصلك
امنيه : لا مش عايزه اتعبك ... معايا عربيه
أنا : مفيش تعب ولا حاجة ممكن ترتاحي وانا كده كده نازل رايح الفرح نص ساعة وابقى جاهز اتفضلي
دخلت وهي بتبص في كل حته في الشقه وبتقول ميرسي
أنا : مكنتش اعرف ان طنط امل عندها أخت حلوه قوي كده وشيك كده
امنيه وهي بتقعد على الكنبة : هو حضرتك تعرف اختي امل
أنا : طبعاً أنا ابن عم العريس
امنيه : اسمك ايه بقى
أنا : أنا ابراهيم وبيدلعوني هيما
امنيه اتفاجئت وفتحت بوقها ...: انت بقى هيما
أنا : ايه حضرتك سمعتي عني قبل كده ولا ايه
ضحكت وقالت : طبعاً وهل يخفى القمر سمعت من مرات عمك كتييير عنك
أنا : يا رب يكون سمعتي خير
ضحكت ضحكه برنه حلوه كده : كل خير اوي ده بتحكي لي كل حاجه وقالت عنك حاجات كتير اوي
أنا : اااااااه شكلي أتفضحت
قصعت ضحكة وغمزت وقالت : بصراحة اه قالت انك شقي قوي يا هيما
أنا : شقي ....طيب كويس أنها جت على قد الشقاوة يا طنط
أمنيه : انت مش هتدخل تغير هدومك علشان ننزل
أنا : أكيد بس نضايفك الأول
امنيه : يا هيما احنا اهل ومش هتكسف منك روح البس وانا مستنياك
دخلت البس هدومي و هي طلعت الشنطة تصلح ميكب
وخرجت وهي قاعدة كنت قدام المرايا برش برفان
امنيه : بس امل ما قالتش انك وسيم كده يا هيما
أنا : بجد يعني أعجب يا طنط
امنيه وهي بتغمزلي اوي اوي يا روح طنط
أنا : دي شكل امل مفيش حاجه ما قلتهاش
امنيه ضحكت وقالت : بالتفصيل اللممل يا هيما وبصراحه ليها حق اموله انت شكلك جامد
أنا : ما تخديش بالشكل اللي شاف غير اللي سمع
امنيه : أنا سمعت بس يا أخويا
أنا : ومش عايزه تشوفي
جت وقفت قدامي وحطت أيدها على زبري من بره وقالت وهتقدر عليا
بصراحة اتفاجئت وشدتها نحيتي وانا باخد بوسة من شفايفها الحلوة وهي بتسيح
أنا : ما تيجي اخليكي تشوفي يا طنط
امنيه وهي بتبعدني عنها : ولا انا جوزي ميت من زمان ما تحركش حاجات ماصدقت ماتت
مسكت طيزها و بقى زبري بيخبط في كسها
أنا : امل كانت كده لغاية ما داقت الحب ....خدت بوسه من خدودها
امنيه : وطلع حلو يا ولا
أنا : لازم تدوقيه يا طنط
امنيه : وهو أنا شوفته وما دقتوش
نزلتها قدام زبري وفتحت البنطلون وخرجته قدامها
امنيه : ايه ده يخربيت امك كل ده بتاعك لواحدك يا واد ده زبر عشر رجالة كبير وجامد
باسته وقعدت تمصه لغاية ما جبت في بوقها وشربته
امنيه : **** ده انا كنت نسيت طعم الزبر من ساعة المرحوم يخرب عقلك
أنا : طيب ما تيجي ندخل جوه
امنيه : يا ولا انا قد امك عايز تعمل أيه تاني كنت تعبان وريحتك عايز ايه تاني
أنا : يعني ده وانا بمسك زبري. ما تعبكيش
مسكته وباسته ومصت اللبن اللي مغرقه وقالت : ده يتعب اي مره يا واد ده يتاقل بالدهب
شيلتها على أيدي وهي تصوت : يا ولا انت يا مجرم وتضخك جامد ...نزلني يا ولا انا قد امك عيب
أنا : أنا محبش امي تبقى تعبانه ومريحاش
امنيه : شكل كده فيه دخلتين النهارده يا عريس
دخلت بيها الاوضة وانا بقول : مبروك عليكي يا طنط ...قصدي يا عروسه
قلعتها الفستان و قعدتها على الكرسي وفتحت رجليها علشان اشوف كسها الوردي وهي مكسوفه
امنيه : براحه عليا انا مش فورمه
أنا وأنا بأكل كسها : أنا هرجعك الملعب تاني وقعدت أكل كسها زي المجنون وهي قلعت البراه بعد ما قلعتها
الأندر وتدفس رأسي في كسها وبتقولي : اااااااااه كمان يا ولا حلو اوي ده امممم كمان امك امنيه تعبانه
وسخنه نار ااااااااه اممم كسي مولع نار كس طنط امنيه تعبان ريحه وركب زبرك فيه بقى
قمت أسخن كسها بزبري اللي واقف أسد
شخرت لي وقالت : بقولك متعني يا عرص كسي قايد نار لسه هتخبط يا خول دخله كده أهه أممممممم
ايوه كده قطعني نيك اااااه زبرك كبير وحلو قوي في النيك
كان فين زبرك الكبير ده من زمان اااااه قطع طنط امنيه يا قلبي كسي ملكك يا ولا متعه يا هيما
وانا نازل نيك ورزع في كس خيالي قولت هجيب قالت جوه يا ولا حد يرمي النعمة بره
جوه يا واد اروي كسي الشرقان جبت في كسها وحضنتني و ريحنا واحنا بنبوس بعض
امنيه : يخرب عقلك ده انت طلعت جامد فشخ واللبوه اختي متمتعه بيك لواحدك ده انت نسيتني تعب السفر
أنا : يعني حلو ولا طلع كلام وبس
باستني بوسه من شفايفها وقالت : حلو هو حلو بعقل ده جامد فشخ وحلو نيك
أنا كنت خايفه ما تبقاش قدي بس بصراحه عجبتني ونفسي تنام معايا كل وقت
أنا : طب تعالي
امنيه : ايه فيه ايه
نزلت تمص خرم طيزها الكبيرة
امنيه : احا انت ما تعبتش يا ولا ده انا اتهديت
أنا : مش بقولك هرجعك الفورمه تاني
امنيه: اااااه بس حرام عليك انا كده هجت اكتر يا ولا وهخليك تريحني لاكل زبك الكبير ده
أنا وأنا بدخله في طيزها : وانا جاهز يا طنط
امنيه سرخت بصوت جلجل في العماره كلها : خخخخخخخ احا زبرك كبير قوي هموت اااااااه
انا : ايه أطلعه
امنيه : هدبحك يا عرص
أنا : خلاص
امنيه : هدبحك لو طلعته افشخ طيز شرموطتك اللبوه كمان ده انت حكايه اممم افشخنييي
أنا : ده امك خخلفت لبوتين مالهومش حل
امنيه : امي لو كانت عايشه كنت عرفت يعني ايه شرمووووووطة كبيرة دي كانت بتاكل زبر أبويا وهي
اللي معلماني أنا وأموله
جبت في طيزها وريحنا وقمنا ناخد دش ولبسنا ونزلنا خدت عربييتها وحركتها على الفرح
الجزء الثاني الفرح واللي بعده
طلعت بالعربية مع أمنيه خالة العريس وخلتني أسوق وهي مفرهده جنبي على الكرسي
وحاطة أيدها على صدري وكتفي وبتمسك عضلاتي وبتسرح وكأنها متبنجه وانا بصراحه كنت خلاص
شبه منتهي .... وأحنا في الطريق مسكت زبري من على البنطلون
امنيه : ايه ده هو كله كبر حتى الفتيس
أنا : ده مش الفتيس يا منمن
امنيه : ما انا عارفه ياواد هو انا عبيطة أنا بس بستعبط وعيزاك تجيب تالت معايا ايه رأيك
أنا : قصدك رابع يا منمنه
أمنيه : اههه ممكن لو ينفع تخليني امصه أصله حلو اوي يا واد
خظي أن العربية فاميه
رحت في حته هاديه وهي نزلت تمص فيه وتلعب بلسانها في رأسه ولا اجدع شرمووووووطة
لغاية ما هجيب نزلت جبتهم بره العربية وطلعت كملنا الطريق
امنيه : ايه ياواد زبرك الكبير ده الحلو ده جامد فشخ
أنا : ده مش بيطلع غير للشرميط الكبار الخبره اللي زيك
وصلت القاعه و نزلت أمنيه اللي سندتها لغاية ما شافت أمل مرات عمي أختها و امنيه لسه جسمها تعبان
شافت أمل أختها داخله معايا الفرح وانا مسندها
جريت عليها وحضنتها وحمد **** على السلامه يا حبيبتي انت وصلتي امتى
أمل : انتي اتعرفتم على بعض ولا لسه
ضحكت امنيه وقالت : خلاص بعدين بعدين وراحت تقعد على طرابيزتها
وامل استلمتني : مالك يا واد شكل وشك اصفر فيه ايه
قعدت جنبي وقالت : انتم كنتم فين يا هيما
أمل : أوعى يا واد تكون نمت مع أختي
أنا : كل اللي من طرفك يكرم يا حته من قلبي
أمل : احيه انتي نكتها بجد يا ولا
أنا : اهي عندك اهيه قولي لها أتبسطي ولا لا ؟
راحت تكلمها وانا واقف بتفرج من بعيد وكل شوية يتوشوشو ومره دي تضحك ومره التانيه تضحك
رجعت أمل وقالت : ماليش دعوة زي ما نمت معاها هننام معاها تنام معايا دي قالت كلام خلت كلتي يغرق
و حسست بايدها على زبري وهي بتقول يا**** كبر عن اخر مره يا واد
أنا : صعب يا موله امنيه شفطت الشحن كله أنا على خمسة في الميه
أمل ضحكت وقعدت تحك طيزها الكبيرة في زبري وانا اديتها كام بعبوص تاخد الواحد وتخض وتضحك
خلص الفرح والكل روح و مكنش فيه مكان تبان في امنيه فخدتها معايا الشقه ونامت لغاية الصبح
صحيت لقيت نفسي عريس
الحمام جاهز القهوة والفطار مستنيني و كله تمام وروحت المطبخ كانت امل موجوده
لابسه عبايه رشقته في طيزها
أمل : اي وحشتني يا خلبوص ياللا خد دش وادخل الاوضة انا جايه لك ولا اجي احميك
أنا : يا ريت يا موله
أمل : ياواد انت يا جامد
أنا : طيب انا هاخد دش واغير واندهلك
أمل : لا تغير ايه بس عايزاك زي ما امك جبتك علشان نلحق نخلص قبل الاحبه اختي تيجي
دخلت خدت الدش وخرجت ملط على الاوضة كانت امل فاشخة رجليها على السرير
وبتعرض كسها وبتقولي : ايه ماوحشكش كسي
قعدت العب فيه بأيدي وامص والحس وهي مستمتعة جدا وبتقول: ولا ولا ولا عجيب امك امل كسها نار
وحابت على أيدي
خدت زبري تمصه وبعدها دخلته كسها قعدت انيك كسها كتير وجبنا شهوتها مع بعض
وبعدها ركبت طيزها الكبيرة اللي وحشتني و قالت إن زبري واحشها قوي وقعدت ارزع في طيزها
لغاية ما اتهدت ودخلت علينا امنيه
امنيه : احا انتي غيرتي مني ولا ايه يا لبوه
أمل : جرى ايه يا احبه ده لولا أنه ناكني مكنتيش اتناكي احنا الاصل يا موله ههههه
و يومها قضينا اليوم مع بعض اعمل مع دي واحد واظبط التانيه في واحد وكلنا ملط محدش لابس حاجه
ملط حرفيا
بعدها حصلت حاجه غريبه قوي كانت بطلتها ياسمين بنت عمي اللبوه
الجزء الثالث بيني وبين بنت عمي ياسمين باب المتعة أربعة في تلاته
بعد يوم أتمتعت فيه باحلى جوز العنتيل أمل مرات عمي وأمينه أختها عدى كام يوم بعدها
ولقيت أمل بتكلمني
أمل : ايه يا عم انت روحت فين
أنا : موجود اهه يا ست الحبايب
أمل : بقولك عايزه منك خدمة ممكن يا هيما ؟
أنا : انتي تأمريني يا قلب هيما
أمل : تعيشلي يا حبيبي بص أمنية بنتها دعاء راجعه من لندن علشان تقضي الإجازة معانا وكنت عايزه
حد يجيبها من المطار
أنا : ماشي بس انا مش عارف شكلها خالص
أمل : ما هو ياسمين هتروح معاك تستقبلها
أنا : طيب هي هتوصل امتى يا موله
أمل : بكره الساعه 5 العصر
أنا : ماشي
تاني يوم طلعت على الطريق ومعايا البطل وشرمطة العيلة المتناكة اللي مشرفانا ياسمين بنت عمي
طبعاً كنا بنلعب لعبض طول الطريق
تمص ليا شوية و انا بلعب في كسها وتبوسني وأمسك بزازها الجميلة
ووصلنا المطار وقعدنا ننتظر كتير ومفيش حد وصل
وشويه ولقيت أمل بتتصل ببنتها بتقول أن الطيارة فاتت دعاء وجايه في طياره بكره
طبعاً مكنش ينفع نرجع تاني وقررنا نبات أنا وياسمين الشرموطة في فندق جنب المطار
خدنا أوضتين بس انا أوضتي كانت خمسميه وياسمين رقمها خمسميه وأنين وبينهم اوضة
بتاعت واحد لبناني اسمه جواد ومعاه أخته والظاهر أنه حد تقيل لاني لما سألت كان بيتكلموا
عنه بأدب واحترام كبير
طلبت نمرة الاوضة علشان اخلي ياسمين جنبي وهو واخته يروحوا اوضة تانيه
كلمته وفعلاً كان مؤدب معايا ومحترم جدا وقال إنه نازل اللوبي يقابلني علشان يطلب في الريسبيشن
نبدل الأوض نزل جواد ومعاه اخته نور
ولكم أن تتخيلوا جواد شاب بالبلدي كده يهيج النسوان حاجة كده مهند في نفسه خالص
ياسمين شافته شهقت وقالت : ايه ده ايه المز ده
أخته نور بقى عبارة عن لمبه نيون منورة وشعر أصفر ورغم أنها رفيعة بس بزازها كبيرة وحلوة
وماشية مع جسمها الجبار و طيزها حلوة من الآخر كيكه تتآكل اكل هيجت زبري لما شفتها
اول ما نزلوا
ياسمين : اين ده ايه المز ده احا ده شكله حلو نيك يا هيما يخربيت حلاوة أمه
أنا : امال مين البطل اللي معاه دي ؟
ياسمين : بالعقل كده اكيد أخته بس البت صاروخ ...ده أيه عيله الصواريخ دي
أنا : بصراحة البت جامده فشخ
ياسمين : فينيك يا مامي تشوفي المز ده ماكنتش هتهدى غير وكسها حاضن زبره
أنا : ايه كسك بياكلك يا سوسو
ياسمين بتنهيده :. ااااااه يا ريت كسي يرحب بتعميق العلاقات مع الشعب اللبناني الطويل ده
أنا : طب بس بقى علشان داخلين علينا واهدي
قعدنا اتعرفنا على بعض وراح طلب تبديل الأوض وقعد مع ياسمين والبت بلفته بشرمتطتها
وبقوا بيضحكوا مع بعض وانا ظبطت نور اللي طلعت شرمووووووطة كبيرة قوي
قعدت اكلمها أنها جميلة واكيد عرفت شباب وحكت أنها حبت أتنين ونامت معاهم وأخوها جواد عارف
بس دلوقتي هي سينجيل والكلام بقى كله سفاله معاها وببص ما لقيتش ياسمين وجواد جنبي
قالت نور : أكيد بالغرفة عم ينقلوا غراضهم
طلعت معاها وفتحت الاوضة الأولى مفيش حد والتانية مفيش برضو
فتحت الأوضه التالته مفيش حد قدامي لسه هقفل الباب سمعت صوت في الحمام
نور : في صوت من الحمام
فتحت لقيت ياسمين ماسكه زبر جواد وبتمصه وبصراحه زبره كبير
أنا : ايه ده بتعملي ايه يا وسخة ....ولطشتها قلم ومسكت في جواد
جواد : و**** هي اللي كان بدها تعمل هيك
نور بدقت تحجز وتديني طيزها وتحكها في زبري : خلص خلص بكفي
نور : يا استاذ دخلك أختك هاي شو أسمها
أنا بعصبية : ياسمين
نور : هاي ياسمين شرمووووووطة كبيرة أنا بعرف الشراميط من نظره
ودي اتعرفت على خيي من دقايق وهلا بتمص له ايره يعني اختك هاي متل ما بيقولوا
عندكم متناكة كبيرة وبصراحه الك حق تسوي اللي بدك اياه بس روق واهدي وبنحلها
جواد : متل ما بتقول نور أنا تحت أمرك يا استاذ
أنا : ماشي زي ما اختى عملت لك اختك تعمل معايا
جواد : شوووو
نزلت نور جنب ياسمين وفتحت البنطلون : هاي هو الكلام يا هيما مش اسمك هيك
أنا : اه أسمي هيك
جواد : طيب طالما هيك كل واحد يعمل مع اخت التاني في اوضة مع حاله
ياسمين : لا المتعة تحب اللمة وبصراحه الموضوع هيبقى يهيج اكتر
نور باست ياسمين من بوقها وقالت : مش عم قولك شرمووووووطة كبيرة صح يا عمري تعوا على السرير
روحنا على السرير وبقيت مع نور في جنب وجواد وياسمين في جنب
نور قالت : ايرك كتير كبير يا هيما اكبر من اللي تبع جواد وعريض
قلعت ملط وياسمين قلدتها وفشخت رجليها وقالت : فيك تريح لي كسي كتير تعبان
نزلت أكل اجمد كس لبناني وهي بتدخل رأسي في كسها واااه اه من المتعة
نور : ااااااه كمان دخليك كسي مولع نار حياتي عم موت على اير يطفي ناري ريح كس نور التعبان
ياسمين: وانت بقى يا جوجو تعالى كسي شرقان نيك تعالى قطعه أخويا هيتبسط لو اكلته
ااااااه كمان بحبك يا لبنان كمان أنا أخويا معرص زيك هات زبرك الكبير في كسي
نور كانت هاجت قوي وفالث كس اختك دخله ايره لجواد هات ايرك بكسي خيي جواد
ايره صغير نيكه لكسي خليه يرتاح من نارو
دخلته شهقت وقالت : اااااه نيكه حياتي نيكه كسي ملكك يا حياة قلبي اااااه جواد اختك شرمووووووطة
ياسمين : وانا بقى شرمووووووطة العيلة ااااااه كمان والنبي يا جواد زبرك كبير وكسي بياكلني ااااه
أنا بنيك نور قدام أخوها و ياسمين بتتناك من جواد قدامي جاب جواد في كس ياسمين وغرقه لبن وقعدوا
يبوسوا بعض وريحوا وانا شغال رزع في نور
نور : ارحم كسي وارويه من حليب ايرك كسي عطشان للبنك الحلو هاااا خخخخ كمان يا اخو الشرموطة
وجبت كمية كبيرة في كسها
نور : شايف يا جواد هدلي إياه لكسي يخرب عقلك ايرك كتير حلو وقعدنا نبوس بعض
شويه وقامت ياسمين تمص زبري
جواد : شو عم تعملي
ياسمين : بصراحة زبر أخويا اكبر واحلى من وزبرك وعايزة في طيزي قوم يا هيما ما تتكسفنيش
قام زبري تعظيم سلام لياسمين بنت عمي وغمزتلي لي وقالت يالا اركبني يا أخويا
نور راحت تمص لاخوها : ياللا احنا كمان يا جواد اركبها لطيزي ما وحشتك لهلا
جواد : اتوحشتها كتير يا شرمووووووطة
وبقينا كل واحد راكب اخته ومدخله طيزها وشغال وياسمين ونور وبيبوسوا بعض وبيلعبوا لبعض في
بزازهم و قامت ياسمين خرجت زبري من طيزها وقالت : أجرب جوجو بقى في طيزي ياللا اركبني يا اسطا
نور: انتي كتير ع قد حالك حد يسيب اير هيما الجبار
دخلته في طيزها صوتت اااااااااااه هاي هو الاير المثالي نيك طيزي قدام خيي ليرتاح باله
قعدنا مده لغاية ما غرقت طيز نور و جواد غرق ياسمين شرمووووووطة العيلة بلبنه
قضينا اليوم في السرير قبل ميعاد الطيارة وكل مزه اتناكت مننا أنا وجواد مع بعض في وقت واحد
واخدنا تليفونات بعض علشان لما ييجوا مصر تاني نعمل حفله حلوه وممتعه زي ما قضيناها
الصبح خدنا الدوش سوا وانا بنيك ياسمين في كسها و جواد فاشخ كس أخته نور
وروحنا المطار هلكانين من التعب أنا ركبي فضت على لحم نور اخت جواد اللي أتمتع بكس
ياسمين بنت عمي ووصلت الرحلة ونزلت دعاء البطل
الجزء الرابع حمد **** على السلامه يا دودو جايبه لك هديه حلوة الجزء الاخير
بعد ليلة رهيبة مع ياسمين و جواد ونور ودعناهم و روحنا نستقبل دعاء بنت أمنيه
وصلت الطيارة ومعاه وصلت دعاء بطل الابطال حاجة كده شبه هنادي مهنى بنفس الطول والجسم
وبزاز كبيره وطيز عريضة و متشيكة وقابلت ياسمين بكل فرحة واحضان وبوس ورجعنا واتعرفت على
دودو لأنها مش بتحب اسم دعاء خالص والصراحة بنت فرفوشه ودمها عسل وبتتكلم انجليزي مكس عربي
وبقينا أصحاب و كل شوية ياسمين توشوشها والتانية تضحك ضحكة أمها اللبوه تحس أنها أمها على صغير
وقفنا نشرب قهوة في الريست وبعدها رجعنا البيت هما راحوا شقة عمي وانا روحت شقتي على طول
عدى اسبوع في التاني
في يوم بعدها كنت ناحية شقة عمي ونازل على السلم سمعت زعيق جامد
وفجأة الباب اتفتح وخرجت دودو ونازله وهي بتعيط وقفتها و اخدتها عندي على الشقة علشان تهدى
و أمها بتزعق وانا بقول لها خلاص تعالي يا ياسمين اقعدي هدبها في شقتي وانا اهدي أمها
فهمت من أمل أن البت وهي بتدرس نامت واحد انجليزي اسمر و هتتجوزه و أمها مش عايزه كده خالص
قعدت اهدي امنيه اللي كانت هتتنقط من بنتها وعايزاها تقعد معاها وتسيب الواد ده
رجعت ياسمين وهي بتضحك وتقول : هههههههههه البيت ده مكتوب عليه ما يجيبش غير شراميط
أمل وهي بتضحك : ليه يا بت حصل ايه ؟!!
ياسمين : البت دودو بتحبه عارفين ليه علشان بتاعه كبير ههههههههههه عرفتي تربي يا خالتي
امنيه : بس يا بت مش نقصاه هزار
ياسمين : و**** ما بهزر
أمل وهي بتبصلي : يعني لو لقت زبر أحلى هنا تقعد
امنيه : انتي بتفكري في أيه يا أحبه لا لا لا
أمل : وفيها ايه هيما هيمتعها جامد واهي يبقى اللي خلف ماماتش طالعه لمامي الشرموطة
امنيه : انتي فاكرها لبوه زي بنتك المتناكة دي ولا زيك يا شرمووووووطة هههههه
ياسمين : بقولكم ايه هي مصممة ترجع للواد التاني يبقى لازم حاجه هنا تخليها ما ترجعش
ومفيش أحسن من هيما يمسمرها هنا ....أنا هروح اظبطها في شقتك و لما اندهلك تعالى
أنا : رايك ايه يا طنط امنيه
امنيه : بقولك ايه براحه على البت
راحت ياسمين وقالت لها والبت الغريب أنها رفضت وراحت أمها وخالتها ليها يقنعوها وكل واحدة
مدحت فيا وجربي ومش هتخسري حاجه والبت وافقت
ودخلوها اوضة النوم وظبطوها وانا دخلت لها
وقفت قدامها
دودو : ايه جاهز هيما نعمل سوا
أنا : المهم انتي تبقى موافقة
دودو : مفيش مانع اجرب وخصوصا أن مامي وجيسي و موله بيقولوا فيك شعر
أنا : المهم ما تتعبيش مني
دودو : Forget it أنا بتعب اللي يبقى معايا المهم Do you're best
حضنتها و بدأت ابوسها واقلعها قميص النوم اللي لبسته مخصوص و في ثواني خليتها ملط
ونزلت اكل كسها اكل كسها كان حلو موت وهي كانت هايجة جدا
دودو : more .... eat my pussy ahhhhhh fuck me baby
طلعت بتاعي ليها
دودو : woaooo you have abig Cook baby
وقعدت تمصه بمعلمه وبتلعب في كسها وتسخنه بايدها و خدته دخلته كسها
دودو : I'm very horny fuck my pussy ahhhhhh fuck it more baby
You do it very well ohhhhhhh more
نكت كسها بكذا وضع ومحسيتش بالوقت معاها
قولت لها هجيب
دودو : In my pussy ahhhhhh please baby
جبت في كسها واتبسطت وقعدت أبوس واحضن فيهما بصراحة شرمووووووطة على أبوه
قعدنا شوية وقامت تمص زبي تاني
أنا : you're ass is very big and beautiful
دودو : Woaooo can you fuck if for me my king
دخلته في طيزها
دودو من الوجع : ohhhhhhh shit oh my goad ahhhy what a big Cook you have
Give me more my king of sex
وانا شغال رزع في طيزها وغرقت طيزها
وريحنا سوا وأحنا بتبوس في بعض
وانا بلعب في كسها وهي مبسوطة فشخ
تاني يوم خبطت ياسمين وأمل ومعاهم امنيه
خرجت ملط شافوني ضحكوا ودخلوا لدودو اللي أتمتعت نيك
خرجت برضو ملط وقعدنا في الصالة كلنا أنا و دودو ملط
أمل : حمد**** على سلامتك ها ايه رايك في الهديه الحلوه دي
دودو : حلوه قوي يا موله هيما ده طلع جامد قوي
ياسمين يابختك يا دودو أنا صاحيه كسي قايد نار وهي تبص لزبري
قامت امنيه وخدت بنتها تحكي معاها وامل راحت تسمعهم
وقامت ياسمين قلعت البنطلون والاندر و مصت زبري شوية وراحت مدخلاه كسها
خرجوا كلهم وهي بتنطط على زبري
دودو ،: Woaooo You have big power my king ahhhhhh
أمل : ايه للدرجة دي بياكلك يا شرمووووووطة
امنيه : لبوه ليكي يا موله
ياسمين روحوا انتم على البيت وخلوني النهارده مع هيما ااااااه كسي يا مجنون هتقطه يا هيما
وجبت في كسها قدماهم وقعدوا بيضحكوا ونزلوا وسابوني زبري اتبرى من اكساسهم النارية
عيلة الشراميط اجيال بتسلم أجيال